Pravidla serveru

Interakce mezi hráči

  1. Buďte ohleduplní, nikomu nic neničte, nekraďte a podobně; nevstupujte do cizích domů a výtvorů bez pozvání.
  2. Mnoho velkých staveb a chodeb se nachází v podzemí, avšak i tam někomu patří; pokud něco nakopnete, vraťte to do původního stavu (to jest vrátit zpátky tentýž blok; byla-li na něm nějaká dekorace či pochodeň, pak i tu).
  3. Pokud budete chtít stavět cokoliv v blízkosti jiných objektů, domluvte se s jejich majiteli (i když je to ovlivní pouze vizuálně).
  4. Nestavte výtvory, které by mohly jakkoli ublížit něčí postavě, mimo své –viditelně označené– území (takže domek můžete mít klidně zapastěný, ale i vertical mine či jiná díra do země by měla být oplocena).

Netherworld

Noví hráči, kteří netuší, co je Netherworld, mohou tuto kapitolu ignorovat tak dlouho, dokud se do Netheru nevydají. Se všemi nejasnostmi (předpokládá se, že budou) či potřebami výjimek se obracejte na Urzu.

  1. Brány do Netherworldu stavte v perfektní shodě se souřadnicemi v Overworldu, což znamená, že pro souřadnice x a z brány v Overworldu musí mít osminásobné hodnoty než odpovídající souřadnice druhé brány v Netherworldu a souřadnice y obou bran si musí být rovny; to typicky znamená nutnost přestavby brány, která byla vygenerována serverem.
  2. Při stavbách sídel v Netherworldu se snažte zamezit kolizím se sídly hráčů v Overworldu; lze předpokládat, že má-li někdo v Overworldu sídlo, bude si tam chtít postavit portál do Netheru (je-li to tedy možné, nestavte struktury v Netheru na místa, která tvoří perfektní shodu portálu s místy, kde v Overworldu někdo přebývá).

Estetický dojem ze světa

  1. U věcí, které nikomu nepatří, dbejte, aby poté, co je použijete, zůstaly hezké.
  2. Stromy těžte i s korunami; písek netěžte na plážích, nýbrž pouze v poušti (a to výhradně horizontálně, nedělejte díry).
  3. Netvořte po světě náhodné ošklivé struktury (sloupujete-li se někam, ukliďte to po sobě, vybouchne-li vedle Vás creeper, zaházejte díru stejnými kostkami a podobně); neničte vesnice, dungeony a podobně.
  4. Chcete-li z libovolného důvodu provádět něco (TNT, creepeři, ....), výsledkem čehož bude hnusné rozbourané místo, dělejte to pod zemí, daleko (velké stovky až malé tisíce kostek) od ostatních hráčů, za uzavřenou zdí/ohradou (pokuste se splnit co nejvíce z těchto podmínek, minimálně však jednu).

Rozmístění

  1. Spawn point je v taize, kolem které je obrovská tundra, kterou obklopuje většinou nedozírně velký oceán; nemáte-li rádi sníh, vydejte se (asi tisíc kostek) na jih, případně jiho-východ (jeden kontinent bez sněhu leží kolem souřadnic 0, 1000 a druhý větší poloostrov na souřadnicích kolem 1500, 1500 a dále na jiho-východ).
  2. V Netheru se pokuste cestovat spíše opět jižním (či jiho-východním) směrem, abychom negenerovali zbytečně velkou a nesouvislou mapu.