Komentáře ke článku: Ochota nade vše (ze dne 01.11.2009, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
..a jejich "pomocníci" už mě taky štvou .. když už člověka otravují telefonátem a nabídkou služeb, které v životě nevyužiji, tak by aspoň mohli akceptovat slovo NE.. když takhle slečně na telefonu podesáté zopakuji, že zmíněný tarif je mi na hovno a v životě to nevyužiji a ona mi to dál vnucuje.. tak už zvažuji, že se začnu chovat jako oni a prostě užiji červené tlačítko a softwarovou fičuru "přijímat hovory jen z telefonního seznamu"..a bude .. :-) .. svého dlouholetého zákazníka si neváží.. váží si jen toho, kdo jim měsíčně hodí tak 10 litrů a víc .. mám na SIMce ještě logo Paegas a jedinou výhodu co jsem kdy dostal bylo pár sms zadara.. :-( .. Jinak můj zmrdižebříček je 1. místo O2, 2. místo T-Debile, 3. místo Vodní foun ..
|
|
|
no, já už to dlouhou dobu praktikuju tak, že jakmile se mi v telefonu ozve operátor s nějakou nabídkou, tak okamžitě beze slova pokládám. Vřele doporučuju, šetří se tim čas a nervy nad zbytečnou diskuzí. Ještě kdyby to tak lehce šlo s jehovistama a podobnou vlezlou pakáží :)
|
|
|
Ano, tuhle metodu jsem vyzkoušel a moc se mi neosvědčila, pracovníci od daného oparátora mi potom volali pořád a znova - co se mi osvědčilo je ujištění, že mám firemní mobil a dotyčný mobil používám pouze vyjímečně. Funguje to spolehlivě, už dlouho se nikdo neozval..:-))
|
|
|
mě osobně pobavilo, když mi volal operátor (O2) asi 5 minut vedl monolog na téma internet k tarifu a podobne sračky až domluvil, zeptal se mě na povoláni.... řekl jsem student... Na čež operátor reagoval slovy "Tak tuto službu vám nemůžeme nabídnout pro váš nízký věk" a konec :-D
|
|
|
tak to mě pak už nevolaj. vždycky tak jednou za čtvrt roku a pak je zas od nich pokoj.
|
|
|
Jakékoliv telefonisty, kteří na mě nemají žádnou vazbu (tj. ne můj operátor, moje banka...) lze naprosto spolehlivě vykolejit rázným požadavkem, ať okamžitě sdělí, kde vzali moje číslo a proč si myslí, že mě bude jejich nabídka zajímat... Vychutnám si chvilku to zmatené blekotání a zavěšuji.
|
|
|
Na tu otazku samozrejme diagramy vetsiny telemarketingovych firem pamatuji.
|
|
|
Diagramy ano... Proto je třeba zavěsit dřív, než slečna telefonistka tuto variantu na tom papíru, ze kterého to čte, nalezne.
|
|
|
Ale zavěsit přeci můžeš i bez toho ;o)
|
|
|
A co podomní nabízeči? T.č. u mě zazvonil nějakej alternativní operátor pro pevný linky, baba prohlásila, že mi přináší výhodný volání a že chce vidět poslední vyúčtování od telecomu - jako kolik za měsíc provolám. Jelikož už jsem někde čet nebo slyšel nějaký historky, jak si alternativní operátor z toho vyúčtování opsal referenční číslo klienta a bez jeho vědomí si ho převedl pod svoje křídla, odbyl jsem babu slovy "do toho kolik provolám, vám nic není, vyúčtování vám neukážu a můj současný operátor mi vyhovuje".
Jo a teď nedávno u nás zvonil zástupce zdravotní pojišťovny Media, poslal jsem ho pryč, že na něj nemám čas. Pak jsem si o tý pojišťovně něco zjistil na internetu - a jsou to pěkný podvodnící, lověj duše, slibujou samý výhody a že dostanu příspěvek na kdeco, ale dost často nemaj uzavřenou smlouvu s doktorama, takže bych si ve finálu moh zdravotní péči platit ze svojí kapsy.
|
|
|
S podomními nabízeči stejný postup jako s telefonisty. Nechat vykecat, a pak říct "nezájem, nashle" a zabouchnout dveře. Co s nimi taky jinýho?
|
|
|
Čéče jednou u nás taky zvonily nějaký dvě ženský, taková nevyrovnaná dvojka, jedna byla tlustá stará ošklivá fousatá bába a druhá štíhlá mladá hezká blondýna (bez vousů) a ta starší se zeptala, jestli si s nima nechci popovídat o bohu. Kdyby tam stála jen ta mladice, možná bych ji pozval dál, ale takhle jsem je poslal pryč, že zrovna nemám čas ;-)
|
|
|
Já se takhle seznámil s jednou moc príma slečnou. Finanční poradce...uzavřel jsem u ní úrazovku a tak jednou za 3 měsíce se ozvala...a já s ní dal pokaždý café. Prima žába. Už to nedělá, ale sem tam se vídáme dál, na motorce se nebojí 8o) Někdy to prstě není od věci...
|
|
|
no já bych se teda na motorce prstě bál, navíc by'sme z ní asi spadli :D
|
|
|
To máš kliku, k nám lezou jenom chlapi...
|
|
|
Jehovisty spolehlivě zařeneš prací.
Za tátou mého kamaráda také přišli dva jehovističtí bratři, v ruce Strážnou věž a už se drali dovnitř. Táta je s milým úsměvem pozval dál, že si s nimi velmi rád popovídá, ale protože má málo času, bude u toho pracovat a pomocníci se hodí. Podal jim tedy hrábě. Pakovali se velmi rychle a už je tam nikdy neviděl..
|
|
|
Kamarádova finta taky vyšla :-)
Jehovisty hned pozval nadšeně dál, že prý již dlouho se k nim chce dát a oni ho nechtějí. Nevěřícně na něj koukali a tak jim řekl, že jsou jen dvě bezvýznamné překážky, je prý homosexuál a dárce krve. Prý tak rychle nikoho odejít neviděl:-))
... už nikdy nepřišli :-)
|
|
|
Jehovisti zkoušeli co si prej myslím:
o současných politicích - "a mám bejt slušnej?"
globální oteplování - "a kde máte to teplo?"
vývoj druhů podle Darwina - "kryptozoologie znáte?"
"pojďte dál, bojíte se sklípkanů? a hada, nebo ještěrky?"
kamarád zkoušel , že v té knize od Marxe a Engelse psali něco jinýho.
Rudá knížka nevadí?
a vážně nevadí že mám zbroják?
|
|
|
Jo to se ma tak ja bdlim v panelaku a kdyz prijdou jdou pekne byt po bytu odshora dolu.
Kamarad bydli v 5. ja ve 4. patre.
dej probihal takto:
Prisli hosi do 5. patra a muj soused otevrel a oni jesi je verici?
Ano jsem! povida soused.
A v co verite?
V Satana! odpovedel hrde soused a zavrel dvere.
-> presun o patro niz
otevru dvere a tam dva muzici jesi si nechci popovidat o smyslu zivota?
Vite panove... odpvidam s usmevem ...me tam ted hraje pisnicka ktera zacina slovy 10, 9, 8, 7, 6, 6, 6, 5, 4, 3, 2, 1 ja vazne nebudu vas clovek.
Aha...
Do tretiho patra uz nesli... :D
|
|
|
Osobně taky nejsem odvázanej z toho, že mi někdo volá a nabízí něco, co nejspíš nevyužiju, ale zase nejsem takový studený čumák, abych dotyčného nevyslechl v zásadních věcech a poté zhodnotil, jestli má nebo nemá pokračovat.
Nikdy hovor netrvá déle než minutu, pokud nic nechci...ale když jsem sháněl bezdrátový připojení pro sestru, mluvili jsme spolu čtvrthodinu a hodilo se mi to.
To děvče na druhé straně nemá dobrou práci, ale je to lepší než kdyby lapěla na ouřadě v podatelně a brala prachy z eráru. Proto poděkuji za informace a za zavolání a hezky se rozloučím. Mi huba neupadne a ona se necítí blbě...a nic to nestojí.
|
|
|
Zlatá slova. Proč být nutně nepříjemný na někoho kdo dělá jen svou práci. Mám dojem, že masírovat si ego na telefonním operátorovi je dost ubohé.
|
|
|
U mně v tomhle vede T-Debile. Před časem nám vypršela 2 letá nepotřebná smlouva, tak jsme ji chtěli změnit na dobu neurčitou, provolat nastřádané volné jednotky a ukončit. Domluveno s infolinkou.
Jaké ale bylo překvapení, když nám T-Debilové poslali potvrzení další uzavřené smlouvy na dva roky.
Reklamace skončila s tím, že mají nahraný souhlas, ale nahrávku nám nedají.
|
|
|
To tu smlouvu nemusí nikdo podepsat a poslat zpátky operátorovi?
|
|
|
|
Jim stačí údajná nahrávka souhlasu.
Jediná možnost asi je na ně podat žalobu.
|
|
|
Hustý, ještě že mám odjakživa předplacenou kartu. Tam co si nenabiju, to neprovolám.
A to tu smlouvu nejde ani třeba do 14 dnů zrušit? Dyk si tam operátor může vymyslet nebo i jen splíst, co ho napadne. Třeba, že za SMSku bude účtovat 1000Kč.
|
|
Že slečna to má prostě na háku, protože ji mizerně platějí, tak jim jebe business. prostě jdu jinam, kde bude jiná slečna, a třeba bude lépe vyspaná.
|
|
Že slečna to má prostě na háku, protože ji mizerně platějí, tak jim jebe business. prostě jdu jinam, kde bude jiná slečna, a třeba bude lépe vyspaná.
|
|
|
Dejte si laskavě do pořádku browser nebo prsty. Ješt jeden duplikát a naordinujeme den či dva dovolené ;-)
|
|
operátoři jsou svoloč. Mě dojala příhoda letošního léta, připojení přes kartu k internetu v zahraničí, po velmi krátké době přišla SMS od operátora, že účet za připojení již činí 18tis. Kč. Internetové připojení ukončeno a světe div se, časem přišla faktura za stažení cca 40 mega na 78tis. Potud by snad bylo všechno v pořádku, protože poskytovali službu, chtějí za to peníze. Jenže následovala reklamace, kde se vzal ten přebytek nad 18tis., když po SMS upozornění už nebylo připojení využíváno. Ať nežeru, ještě tam mohla být nějaká prodleva, ale tolik?? Reklamace operátorem přezkoumána, prodleva tam údajně byla v této výši, ale náš vzorný zákazník, takže se původně fakturovaná částka snižuje na 30tis. Kč. A teď mám velké dilema jak je to vlastně s fakturovanými částkami. Střílej to od pasu a pokud se člověk ozve, tak to zmírní nebo z dobroty srdce odpustili platbu a budou to hradit ze svého zisku? Buď si ze mě operátor dělá srandu nebo provozuje charitu. Jinou možnost nevidím.
|
|
|
Když ony jsou si '1' a '7' tak nějak podobné, zvláště píší-li se ledabyle... :)
|
|
|
:-))), to bych snad i pochopila, okamžik, kterému úplně přesně nerozumím je ten, kde se tam z mosta do prosta, sakra, vzalo těch třicet tisíc?? To už bohužel vypadá na situaci fakturujeme podle nálady. 18tis. mě vyděsilo, 78tis. mě pobavilo, 30tis. mě přivedlo k nepříčetnosti.
|
|
|
"To přece nemůžeme říct, že jsme se takhle blbě spletli, tak nabídneme slevu"?
|
|
|
myslím, že klidně můžou říct cokoliv, ztratila jsem všechny iluze poté co jsem na poslední chvíli chtěla zaplatit fakturu přímo v jejich provozovně. V první provozovně to nebylo možné, protože ta hotové peníze nebere (to jsou věci, na tý peci, zákazník přinese prachy a oni je nechtějí), druhá provozovna byla lepší peníze si vzala, ale musela jsem zaplatit poplatek 40 korun (no viděl to svět?? platit za to, že jeden přinese prachy), ať žije absurdistán. Jsem nešťastný a nespokojený zákazník, ale vyřeší se něco, když odtáhnu k jinému operátorovi? A to je na tom asi to nejsmutnější, opravdu nemám ani minimální záruku, že to nebude z bláta do louže nebo z louže pod okap.
|
|
|
Nechápu. Ať jedu do jakékoliv země, zadám do googlu par výrazů a po příjezdu si koupim nějakou místní kartu i s dataplánem. Zatím to fungovalo i v méně civilizovaných zemích. Nikdy to nestálo víc než pár set korun.
Anyway... Operátoři jsou svině a zloději všude. Přívětivější tvář ukážují, pokud jsou noví na trhu a chtějí ukrojit koláč.
Můžete reklamovat, eskalovat, kříčet a vyhrožovat vláčením tiskem. Jakmile náklady a buzz vzešlý z vašeho buzerování přeteče uřčitý procesně nastavený treshold, tak se vás budou chtít co nejrychlejí zbavit a přistoupí na slevu či jiné vyrovnání.
|
|
|
jo, datovani v zahranici, to je pruser. lidi si neuvedomi, ze jim neplati domaci pausalni datovy tarif. pri posilani fotek z dovolene neni zadny problem par desitek mega trafficu udelat. anebo staci mit blbe nastaveny telefon, ze se co par minut pripojuje na sit. kazde pripojeni je pak uctovano zvlast. za kazdych zapocatych 100 kilo je to par korun.
vaseho domaciho operatora tohle stve taky, protoze on dostane fakturu od toho vaseho dovolenkoveho operatora na par set nebo tisic euro. tak se pak nedivte, ze ji po vas chce zaplatit.
proto, jak nize pise dante, datujte vzdy pres lokalniho operatora !!! jinymi slovy po prijezdu nekam, kde budete delsi dobu, se vyplati koupit si mistni simku.
|
|
|
nedivila jsem se, že chce fakturu zaplatit. Nakonec to i píšu, že potud se mi to zdálo v pořádku. Jen mě trochu vykolejila ta nesrovnalost. Operátor celkem slušně upozornil, že byla překročena inkasní hranice, přesněji řečeno, že se blíží. Inkaso je nastaveno na max 25tis., operátor upozornil SMSkou, že už je tam 18tis. Potud v pohodě a dokonce mě překvapilo takové korektní jednání. Jenže pak se ukázalo, že skutečnost je jiná a pak se ještě jednou ukázalo, že je to zase jinak. Takový přístup trochu rozhodil mou důvěru, tedy ne snad, že by moje důvěra v operátora přetékala, ale využívám služby téhož už spoustu let, není to žádná mateřská péče z jejich strany, nicméně stále nemám dojem, že bych si změnou operátora nějak výrazně polepšila.
Koupě od lokálního operátora není špatný nápad, jen v tomto konkrétním případě, to bylo opravdu zbytečné. V žádném případě nešlo o nějaké pravidelné ani každodenní využívání připojení. Třikrát během čtrnácti dnů do mailu, pětkrát na ICQ a chvíli na nějaké stránky. Fakturovaná částka skutečně nebyla adekvátní a nebyla by adekvátní ani při vysokých nebo brutálních cenách zahraničního poskytovatele.
|
|
Milý Luďku, kde to žijete ? O2 je zde přece známa jako jedna z nejzmrdštějších společností ve státě.
|
|
Příbuzná před 14 dny uzavřela smlouvu s Tmobile prostřednictvím fy URP s.r.o. Turnov a dneska to jdu na centrálu zrušit. Naštěstí je smlouva napsaná tak debilně, že to půjde. Ale smlouva neobsahuje povinné položky, pracovníci URP neberou telefony, na lince operátora jsem zjistil, že nejde o novou simkartu, ale o přechod od O2 -> URP je banda neschopných, resp. všehoschopných zlodějů, nikomu nedoporučuji s nimi nějaký obchod uzavírat
|
|
Taky jsem si ten kapitalismus představoval jinak...
|
|
Tady nevím, co pan autor Luděk myslel tím levným voláním SMS v "dávných dobách". Pravda, pro někoho jsou dávné doby, když přišly velké povodně a vzaly mu Golfa +/- za kilo z Kampy... Pro mě to je třeba deset let zpátky a můžu autora ubezpečit, že o nějakém volání a SMS za levno nemohla být ani řeč. Pokud se člověk i výjimečně dovolal (tj. síť nehlásila obsazeno), platil u Paegase lidových 10Kč za zaždou započatou minutu, do cizích sítí to tuším bylo 15... SMS za 7Kč mi taky nepřijde zrovna košér, ale nebylo to dlouho, co operátoři tuhle fičuru s velkou pompézností spustili, tak bať. Tehdy jsem běžně míval účty okolo 3,5-4 tisíc a to jsem se nijak extra nevykecával. Dneska mám stejně dlouhé volání za babku a po odečtení "volných" minut (do jaké míry jsou volné je jasné podle měsíčního paušálu) skoro "zadarmo".
|
|
|
v 97, když 'sem uzavrel smlouvu s tehdejsim paegasem, jsem s tarifem tuším aktiv klasik nonstop platil necelejch 500 paušál (v ceně asi půl hoďky), koruna/sms, 3kč/paegas a 4kč/eurotel a účtování 30+30. někdy kolem 2002 'sem volal mnohem víc a udělal 'sem tu chybu, ze 'sem změnil paušál na něco vyššího kolem 2000/měsíc. teď zase volám málo, jak rád bych se vrátil k původnímu, mnohem výhodnějšímu než současnej t160 nebo jak se to 'menuje...
|
|
Telefon používám ze dvou důvodů: (1) Strýček příhoda, například kdybychom se s přítelkyní na výletě jeden druhému ztratili; (2) masochismus, abych pokaždé, kdy mi zazvoní, mohl udělat bolestivý xicht.
Jsem rovněž zastáncem racionální neznalosti: Než abych si kontroloval, jestli mě někdo neokrádá o desetikoruny a stokoruny, raději akceptuji riziko, že to někdo (u)dělá. Není snad horší opruz než si kontrolovat účtenky z krámu, výpisy z účtu nebo vyúčtování za telefon. Taky mě ani nehne, abych to dělal, ledaže by mě výsledná tučně napsaná částka přišla na první pohled divná. Nebo třeba porovnávat tarify a operátory, abych na jedné textovce ušetřil 0,20 Kč, což by v součtu hodilo ... hm, asi korunu za rok, při mé frekvenci psaní SMS. Ne, děkuji.
Píšu to jako námět pro ty, kteří se těmhle vopruzům snaží vyhnout.
|
|
Procitam tu reakce a mam k par nejake poznatky,tak napisu zvlast,nez ke kazemu vetu...
Jehovisti -> naprosto dokonale funguje,pokud jim oznamite,ze jste satanista.Ozkouseno u bratra,jiz nikdy neprisli.Pripadne funguje figl,jestli jim nevadi homosexualni spolubydlici,ktery by rad byl u toho...
Co se tyce toho,kdyz nekomu vola call centrum.Ono je to pomerne slozitejsi,a reakce "vsechno pokladam,nic neposloucham" nemusi byt vzdy ta spravna.Sam mam s timhle oborem urcite zkusenosti,nejakou dobu jsem na callcentru pracoval,nyni delam ve firme,ktera ma call centrum jako takovou "bokovku" , takze o tom neco malo vim.Je treba rozlisovat,proc call centrum vola.Pokud nabizi cokoliv,co nechci,typu internet,kucharky,lepsi povinne ruceni,potom nejjednodussi varianta pro vsechny je rici neco jako "prominte,o takovou sluzbu nemam zajem,dekuji za zavolani" ci neco na ten styl.Prijde mi,ze je docela spravne se chovat slusne a zdvorile i v takovemto pripade,nevim vlastne proc,proste mam takovou povahu,jsem tak vychovany,ze v prvni rade se snazim veci resit slusne,a teprve kdyz to nezabere,tak ostre.Ale casto se stane,a zvlast ve firemni sfere,ze vam nekdo vola s necim opravdu zajimavym.Napriklad nase firma prodava sve produkty vyhradne,nebo z 99% vyhradne formou osobnich navstev v dane firme,nasleduje prezentace nasich sluzeb,a nekdo neco koupi,nekdo ne...Ale obecne nabizime sluzby solidni,zadne podvody,zadne presvedcovani "na chodbe". Tedy abych se do takove firmy vubec dostal,MUSI tam nejprve nekdo zavolat.Bud ja sam jako obchodak,nebo nekdo prave na call centru.Casto se setkavam s firewallem typu sekretarka,ktera aniz by si vyslechla 5 slov,automaticky hlasi "my o vase sluzby nemame zajem,poslete to mailem".Coz take neni dobre.Casto se mi pak stava,ze kdyz to povidam reditelovi nejake firmy po te,co jsme uzavreli obchod,ze me malem vyhodila sekretarka,tak se docela divi,jak je to mozny.
Mam nazor takovy,ze cca 20-30 sekund si nabidku vyslechnu,a je dobre to udelat temer v kazdem pripade.20 sekund nikoho nezabije,pokud me to opravdu nezajima,tak pote slusne povim,ze nezajem,ale neco zajimaveho to byt muze...Mimochodem,kvalitni operator call centra se nenecha takovouto namitkou odbyt,protoze to slysi v cca 90% pripadu,takze vi,co s tim ma delat..To,ze vam domu volaj idioti,kteri dostali do ruky telefon a rikaji si hned operatori,tak to je vec druha...Ono sehnat KVALITNIHO operatora pro telemarketing je temer nadlidsky ukol - je vyzadovana vysoka mira samostatnosti a pomerne vysoke IQ,za ne nejlepsi penize,coz je obtizne k nalezeni :-(
|
|
|
1) Nauč se psát mezery za čárkou a tečkou, tohle se skoro nedá číst i když je to jinak zajímavý.
2) Píšeš o dodávání něčeho do firem, to je trochu něco jinýho než nabízení levnýho volání, internetu, pojištění a dalších ptákovin prostřednictvím volání na jejich soukromý čísla.
3) Pokud se operátor vašeho callcentra nechá odbýt sekretářkou, tak asi svoji práci neumí, on se s ní nemá vybavovat, má se nechat někam přepojit, nejlíp na konkrétního člověka, moh by mít dopředu zjištěný, kdo tam dělá šéfa nebo kdo je majitel, zvlášť když jde o firmu.
4) Je dost otravný, když ti volaj nějaký agenti každej tejden a nabízej to samý, často jsou i od jedný firmy nebo pro ni pracujou externě. T.č. mi zvonil telefon a když jsem to zved, tak se tam ozvala nějaká Slovenka, že je z Českýho telecomu a jestli nechci... což člověka trochu rozhodí, Českej telecom, tak snad na mě budou mluvit česky, ne? ;)
5) Podomní nabízeči jsou taky pěkná sorta, některejm už chybí k dokonalosti jen vrazit nohu do dveří. Všichni přinášej supervýhodnou nabídku, ale musim to podepsat nejlíp hned, že by tam nechali nějakou cenovou nabídku, abych si to v klidu pročet, to ne. Některý nemaj ani vizitku. Nejlepší byli ty zástupci různejch alternativních telefonních operátorů, co z nich člověk nemoh dostat, z který jsou firmy (tj. neodpověděli ani na přímou otázku) a nebo rovnou lhali, že jsou z Telecomu.
|
|
|
Nauč se psát mezery za čárkou a tečkou.
To jsou ti notoricti SMSkari. Jeste stesti, ze vubec pouziva mezery. TakyToMohlNapsatTakhle,abyUsetrilMisto.
|
|
|
Ty si ale hnidopich. Vždyť nemůžeš mít ani minimální problém přečíst, to co napsal :-)
|
|
|
Nic, promiň. Zapomeň na to. Jsem se v tom fakt nějak ztratil a nevšiml, že reaguji na špatného pisatele.
Edit: Zkusil jsem to znova. Je to fakt děs, čte se to o dost hůře.
|
|
|
Kdyz ja jsem zvyklej takhle psat uz asi 20 let,co neco pisu na pocitacich..To je tezky,ja vim,ze to neni gramaticky a jinak spravne,ale proste to jinak neumim,nehlede na nejake nespisovne vyrazy,ktere pouzivam,i kdyz o tom vim...typu slovo ftip proste pisu s "f" , i kdyz vim,ze to je spatne..
Samozrejme bych mohl psat s mezerama za carkou, ale musel bych nad tim moc premyslet, a kdybych nad tim moc premyslel, tak nenapisu tak genialni myslenky:-))
Jinak jak nekdo psal,ze jsem nejaky smskar - fakt nejsem.Spis je to sila zvyku...stejne tak psani bez diakritiky.Zacinal jsem na Pc,kdy nejaka ceska klavesnice neexistovala,a pokud existovala,tak jen v T602,protoze jinde se to proste nepouzivalo...A ted mi je 33 a tezko se preskolovat :-) I kdyz pracovni maily musim psat "v cestine" ...ale dela mi to silene problemy,nehlede na to,ze pisu cca 2-3 prstama,ale jak pisu bez diakritiky,pisu cca stejne rychle,jako jini vsema 10 :-)))
Jinak souhlas s tim,ze clovek je prehlceny nabidkama po telefonu...Je to problem,ale pres to se myslim vyplati tomu obetovat par desitek vterin (par = 2:-)) a poslechnout si to - uz asi 2x v zivote jsem zazil,ze to fakt bylo neco zajimavyho,co jsem pak vyuzil a byl jsem spokojeny:-)
Jinak jakozto "zastupce" firmy co ma callcentrum uplne nesnasim,jak 99% operatoru v CR jsou dementi,kteri nam nicej praci,protoze kdyz pak vola nekam nekdo normalni,uz predem se na nej kouka jako na dementa,co mi neco chce nacpat,asi nejaky podvod...
|
|
|
První problém je v množství příchozích hovorů, které tě vytrhnou z práce a snaží se ti něco vnutit. Ikdyž hovor zabere třeba jenom minutu, tak neplánované přerušení občas znamená minimálně 5 minutový výpadek a poměrně značnou energii co se týče návratu k původní činnosti.
Ikdyž je to pouze jeden telefonát týdně, tak za rok je to 50 zbytečnách hovorů. Navíc telefoní operátoři jsou zřejmě až příliš často vyškolení držet se svého brainwashingového postupu a na konkrétní otázky - co nám chcete prodat a kolik nás to bude stát odmítají odpovědět a melou si furt to svoje. Někdy je fakt těžké být slušný. Že nemám zájem většinou poznám během prvních 10 sekund.
|
|
|
slušnost je hezká věc. Jenže když bude člověk ke všem slušný, kope si hrob, spousta volajících vůbec ani netuší kam volá. Nabízejí mi služby, které nemám šanci využít. Nevědí nic a naslepo nabízejí cokoliv, komukoliv. Trochu mi to připomíná hafo spamů, které mě vybízejí k pořízení viagry, aby byla moje žena šťastná. Některé dokonce nabízejí prodloužení penisu za účelem obšťastnění mé ženy. Jenže já jsem asi nějaká divná, nejen že nemám penis, já dokonce nemám ani ženu :-).
u většiny nabízejících mám divný pocit, protože skutečně nabízejí hlava nehlava, situaci neznají. Chovám se k nim slušně, vyslechnu je a pak se jich poptám jestli vůbec něco vědí, jestli tuší, že se dovolali někam, kde není možné jejich služby využít. Jestli má význam nabízet mi službu o které vím často víc než oni, ti kteří službu nabízejí. Často bývá takový rozhovor velmi tristní a už v začátku se ukáže amatérský přístup volajícího, naprostá neznalost situace. Případně drzost, buď volají na můj mobilní telefon, který není zveřejněn, a v ještě horším případě volá firma, která se s námi chtěla soudit pro nezaplacení jejich nevyžádaných služeb. V tom případě musím říct, že je to nechám vyžrat, proč mi nabízejí své služby, když měli problém s tím, že neplatíme? Zapomněli, protože k soudu nedošlo, když nebyli schopni prokázat, že jsme si něco takového objednali. Ale i takové nechám vypovídat a pak řeknu ne. Slušnost ano, souhlas nikoliv. Není neslušné službu odmítnout. Dojemné skazky o těžké práci, vysokém IQ a podobných nesmyslech mě opravdu po bohatých životních zkušenostech nezajímají, dokonce je pokládám za směšné.
|
|
|
Tajemstvi: V drtive vetsine telemarketingovych rozpisu plati pravidlo "3x ne". Je to nejrychlejsi zpusob, jak se jich zbavit: Proste na jejich nabidky odpovedet 3x "ne". 20 sec. max: vopruz, ale funguje to. A casem lze ziskat i jistou rutinu, takze se pri tom clovek muze venovet, cemu chce.
Mohl bych se rozcilovat, mohl bych po vecerech vymyslet spravne repliky, abych "jim" to nandal, ale proc? Zijem jenom jednou. Rikejte mi treba ovcan, ale je to muj zivot. I zaplacnuti mouchy si zaslouzi vic pozornosti nez tyhle kravotiny.
|
|
|
chyba lávky, já jim to nenandavám, jen se ptám. Nic víc, nic míň. Dokonce mě to ani nerozčiluje, doufám, že příště (už tedy beze mě) si to lépe rozmyslí nebo zformulují nebo zjistí něco víc. Že jim třeba docvakne, že živit se tím, že se z člověka stane prostý kolovrátek, není úplně ideální. Možná, protože pokud jim to nedocvakne, pořád to není můj problém. O většinu (no dobře o všechny) nabízených služeb nestojím. Jejich boj je mlít a mlít dokola nesmysl a třeba z toho něco bude.
Chápu, z jistého pohledu je hranice mezi ovčan a příčetný člověk velmi tenká, ale skutečně nemám kapacitu zabývat se interními životními problémy každého, kdo si a ještě velmi podezřelým způsobem zjistí číslo mého telefonu. Je to každýho boj, odpovědnost necítím, protože si nějak nedovedu představit, že by toho na druhém konci bezdrátu nějak extra dojímal zase můj osud. Ale můžu to příště zkusit a takovému srandistovi slušně sdělit, že sice jeho službu nevyužiju, ale mám těžký život, spoustu starostí, stres, málo času, špatná strava, k tomu kouření, uvidíme jestli bude tak empatický, jak bych měla být já :-)). Jasně, je to sranda, maj to na háku, chtějí prodat, v pořádku, ale můj soucit tam v tomto případě opravdu nemá co dělat. Přebejval by tam.
|
|
|
No vzdyt. Tajemna formulka je o tomhle vsem nepremyslet a rict na jejich nabidky 3x "ne". Pak zavesi, v idealnim pripade udelaji u jmena flag "nevolat". Vse jine vede k dusevnimu diskomfortu a riziku dalsiho volani:-)
|
|
..rozumnej důvod proč nemá autor Vodafone? Já platim paušál max okolo 300 CZK měsíčně, mam volné minuty do Vodafone a velice levné SMSky (též do Vodafone, ale i jinam ujdou cenově).
Nechápu proč sponzorovat někoho kdo se chová k zákazníkům jak dement (eg. O2 a T-Mobile, těžké říct, který z nich je horší..).
|
|
|
Těch důvodů může bejt několik, například lokální pokrytí signálem nebo je prostě zvyklej na svoje číslo - a bojí se, že při pokusu přenosu by došlo k jeho znefunkčnění, jako se to stalo bráchovi. Mistři to nedokážou vyřešit, u starýho operátora už číslo nefunguje, u novýho ještě nefunguje a je to na dlouhý lokte. Pokud poučíváš telefon k práci, tak si dost často nemůžeš něco takovýho dovolit - přijít o telefonní číslo, na který jsou zákazníci zvyklí.
|
|
|
Přenos čísla je rutinní operace, která probíhá přes noc i když Vodafone na její provedení má 24 hodin. Stačí číslo odpojit zrušením smlouvy a ostatní už běží po drátkách Vodafone.
Tyhle řeči, který tady vedeš jsou jakousi šeprtandou živenou španělskými a německými operátory, kteří nezmění svou neúspěšnou obchodní taktiku, aby si to nerozházeli u socanských odborů a do obchodní taktiky vnesli dnes tak oblíbený prvek - strach, který si lidé předávají mezi sebou.
Na tvé "bububu" existuje velmi mocné zaklínadlo, kterým se v případě nějakého problému dá vyřešit mnohé. Jmenuje se: "dejte mi kontakt na vašeho vedoucího".
|
|
|
No jasně, rutinní operace, která se nezdařila a brácha do dneška nemá svoje starý číslo. Nikdo mu nedokáže říct proč. On už ho stejně nepotřebuje, bylo to pracovní číslo a tu práci už nedělá (prodal e-shop), tak to dál neřeší. (Přecházel od Vodafonu k O2.)
To neni žádná "šeprtanta", tak se to skutečně stalo.
Samozřejmě, vedoucí přijde a během pěti minut opraví to, s čím si technici už měsíc nevěděj rady, no to je geniální.
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Ochota nade vše
|