|
..přesto jsem měl možnost se svézt (několikrát) ve Swiftu 1.0, r.v. 2003, byl to nový kousek, přítelkyně pracovala u dealera Suzuki. Autíčko je poměrně živé, to ano, spotřeba je patrně taky nízká, ale jinak na něm neshledávám nic světoborného. Je pravda, že v r. 2003 už se jednalo o hodně výběhový model, s několika lehkými facelifty se vyráběl dost dlouho v podobě v podstatě nezměněné, a můžu říct jednu věc: Při bouračce bych radši seděl v čemkoliv jiném, hlavně pokud by se mělo jednat o boční náraz. Dveře jsou, stejně jako ostatní plechařina, směšně tenké, moc velkou energii při nárazu asi nepohltí a proto jsem nepochopil lidi, co si radši za 200.000 koupili TOHLE, než nějakou solidní ojetinu o dvě třídy výš a líbilo se jim, že mají nové RODINNÉ auto.. i takoví se našli... Jinak je článek sepsaný poměrně čtivě (jsem asi rozmazlený standardem D-F:) ), díky za něj.
|
|
|
Při bouračce bych raději neseděl v žádném autě!:-) Zkoušel jsem najít crashtesty, ale našel jsem jen model 2005 a ten si v "malých" autech vede poměrně slušně. Jinak Felicie při bočním nárazu taky žádná sláva, hele.A nikde jsem netvrdil, že mám rodinné auto. Ojetinu o dvě třídy výš za tyhle peníze v tomhle stavu seženeš těžko - je jich jak šafránu.Ale já vím, žes to myslel jinak.
|
|
|
No, já jsem spíš narážel na lidi, co si koupí nové auto, prezentují to jako rodinné a přitom ztratí skoro čtvrtinu jeho ceny jenom co s ním vyjedou za bránu autosalonu, na vnitřní prostor přitom nehledě. Uvnitř je místa dost, hlavně taky díky absenci masivního dveřního čalounění (vezmi třeba Fabii:) ), ale když otevřeš kufr, moc místa tam není, o tom konečně píšeš v článku taky.
Ojetinu o dvě třídy výš za cenu NOVÉHO Swifta v roce 2003 jsi sehnal bez problému. Za cca 200.000 se dá pořídit slušné auto ve slušném stavu, na tom se snad shodnem, ne?:) Že Favorit a jeho odvozenina Felicie při bouračce žádná sláva, na tom se shodnem taky, ale přece jenom na mě nepůsobí (aspoň na pohled) tak subtilním dojmem....toť vše:)
Mimochodem, kolega si pořídil (nevím už z kolikáté ruky) Swifta 1.6 16V(tuším!) sedan a je to pěkná raketka....muší váha a na tuhle kategorii dost silný motor, a i docela prostorný kufr z něj dělalo hodně zajímavou koupi...akorát jich moc není.
|
|
|
Jo, jo na 200.000 se rozhodně shodneme. Jinak podle statistiky TüV je Felicie hluboko za swištěm.Možná opravdu působí robusněji, ale nechtěl bych bourat ani v jednom. A v bazaru stála Felda ty samí peníze a u mě prostě zvítězil swišť. Až čas ukáže jak moc výhodná koupě to byla :-)
|
|
|
Přeju ti, abys nikdy neměl možnost vyzkoušet, jak měkké plechy ten Swift vlastně má, ale jinak si ho užij. Hodně šťastných kilometrů ti přeju.
|
|
|
Po tomhle srovnání vážně netoužím :-) Díky.
|
|
|
|
Milý, zlatý, TUV jako anketa dobrá....Vyhrává Honda, Toyota...a co AAT v USA???Tam zase s předledem vede Daewoo...v TUV je hluboko v poli "poražených"....Takže já si o těchto statistikách myslím svoje...
|
|
|
Swišť byl moje první auto, 1.0gls, fialová metla, třídvířko, r.v.98, 2xairbag, posilovač řízení a interiér nejspíš příplatkovej- á-la sportovní sedačky=)) v roce 2007 za 45tis kč SUPER AUTÍČKO DO MĚSTSKÉHO PROVOZU, SPOLEHLIVOST CELKEM DOBRÁ (když vynechám "odborné" zásahy autorizovaného servisu) Nicméně taky není nesmrtelné ač japonec a začínalo mít své mouchy kdoví jaký byl skutečný stav km a pro mě byl nadále neperspektivní tak šel do světa jako první auto pro jednu slečnu- říkala jako přibližovadlo po městě na nákupy a tak aby se na něčem naučila jezdit- na to se hodí dobře ale na delší trasy, vyšší rychlosti (dálnice) a zimní cesty na hory se až zas tak nehodil ani výkonem, ani velikostí ani bezpečností ani spotřebou (nejspíš někde byla chyba protože se s ním nikdo nedostal pod 7 litrů- ale ani v autorizovaném servise na nic nepřišli že prý je O.K.) JINAK MAJITELŮM PŘEJI HODNĚ SPOKOJENÝCH KM BEZ NEHOD, JE TO DOBRÉ AUTÍČKO.
|
|
zda ojetinu tohoto stáří má vůbec cenu kupovat. S autem 9 let starým, kde se prakticky kdykoliv může rozsypat cokoliv, bych si troufl tak akorát po městě na nákup. Ale pokud je autor osobou, které činí potěšení se v autě neustále vrtat - proti gustu žádnej dišputát.
|
|
|
No v autech se vrtám rád, ale musím říct že zatím jsem neměl jedinej důvod k tomu abych se ve swišťovi vrtal. Jinak se dá pořídit i mladší modely, ale design těch mladších se mi tolik nelíbí.
|
|
|
člověk se může dostat třeba do situace kdy ihned potřebuje auto a na novější/lepší/dražší nemá... No a mě třeba starší auta vyhovujkou víc - nemám rád když za mě auto "přemýšlí" při jízdě... nemám rád když musím s každým prdem jet do značkového servisu kde mě nesmysleně natáhnou ( např. škoda ) atd.
|
|
|
Mrkni na statistiku TUV a zjistis ze nektery auta-treba evergreen toyota starlet- se v poctu poruch drzi stale nizko i pres svoje stari-tzn. posuzovat podle stari techniku ruznych kontinentu - škodovka vs honda,toyota,subaru - asi je jasny jak to dopadne - je nesmysl.Stary auta maj jedinou zavadu a to ze v dobe vyroby se jaksi min dbalo na bezpecnost-nekomu je to ale jedno a tyhle lidi tak trosku chapu,kdyz uz, tak se zabit v nakupni tasce nez 30 a vic let kalet do pytliku a chrochtat nesmyslne na voziku/posteli kdyz se vysekas v nejakym bezpecnym aute a prezijes to se zlomenou pateri a trvalym poskozenim mozku........
|
|
|
Ta bezpečnost je taky o tom, že se automobilky stále snaží jít s bezpečností nahoru - což je dobře, takže se dá očekávat, že novější auta budou bezpečnější.
|
|
|
na druhej strane si taky zmrd v passate s 10 airbagmi a kopou systemov oznacenych skratkami o troch pismenach
mysli ze je nezranitelny, jazdi jak prasa a ked rozpara nejakeho swista lebo podobnu ojetinu ktorych je na cestach stale dost, tak maju funebraci zarobene.
|
|
|
Nojo, ale ty bezpecny auta si lidi kupujou prave proto, aby nemuseli 30 let kalet do pytliku, ale prezili i blbou bouracku ve zdravi... Jestli nekdo touzi po jiste sebevrazde, tak at si koupi nejakou superbike a jezdi jak idiot.
|
|
|
Nepochopils, bylo to mysleno tak,ze v bezpecnem aute o kterym pises (a predstava ze te nejakej eskovej medak zachrani je hodne vzdalena realite) se prave pravdepodobneji muze stat to ze prezijes ,ale jako mrzak,kdezto v plechovce ses mrtvej..... to estli je ti milejsi valet se 30 a vice let a mit pytlik + dalsi bonusy dobreho ridice s vidinou ze te nevyleci nebo mit to za sebou zalezi jen na tobe.......
|
|
|
Nepochopils, bylo to mysleno tak,ze v bezpecnem aute o kterym pises (a predstava ze te nejakej eskovej medak zachrani je hodne vzdalena realite) se prave pravdepodobneji muze stat to ze prezijes ,ale jako mrzak,kdezto v plechovce ses mrtvej..... to estli je ti milejsi valet se 30 a vice let a mit pytlik + dalsi bonusy dobreho ridice s vidinou ze te nevyleci nebo mit to za sebou zalezi jen na tobe.......
|
|
|
To je blbost, sam mam auto dvacet let stare a bez problemu jsem s nim odjezdil 1000 km na dovolene. A to se o nej nijak extra nestaram...
|
|
|
Nevím proč by se měl v 9 let starým autě neustále vrtat, pokud koupí auto na kterém je vidět, že mu někdo dával pravidelnou údržbu tak není důvod se něčeho bát. Já mám taky auto r.v.96 a za necelé 3 roky (cca 75tis km) co s ním jezdím jsem měl jenom dvě závady typu "že se něco pos...o" Jinak akorát běžná údržba jako destičky, výfuk, olej, rozvody.... Letos jsem s ním byl ve Francii a nebál jsem se že mě někde nechá na cestě.
|
|
|
abych rek pravdu radsi jezdim ve svy 8 let stary Primere nez v novy fabiji..
|
|
Někdy si říkám, že bych nejradši zintenzívnil výuku fyziky na zš. Nechápu jak se může někdo divit spotřebě auta o pohotovosní hmotnosti +/- 800kg, nedejbože ji srovnávat s vozem o téměř dva metráky větším.
Mimochodem - s tou hmotností souvisí i bezpečnost - radši bych 2x boural v D polu (nebo ve feldě) než jednou ve swiftu.
Ne že bych chtěl autorovi (a majiteli vozu) kazit den, ale dovoluji si ho upozornit na 1 drobnost - auto je to opravdu celkem fajn, ale majitel by měl mít neustále na rtech modlitbičku proti havárii. Tím ale nemám na mysli jen zmiňovanou bezpečnost, ale hlavně cenu ND. Na svou velikost má totiž Swift neuvěřitelně drahý karosářký díly. Zatímco spotřebka (brz. d.) jde sehnat z druhovýroby, s plechařinou je to horší a to samý lze říct i o motoru a spol. (spojka má životnost +/- 120T a nová vás zruinuje).
Takže to shrnu: Ano, swift je zajímavá volba především pro ty co se hodně modlí, nebourají, mají štěstí a známého klempíře...
|
|
|
Nesouhlasím, kamárádka si (nevím proč) chtěla koupit Swifta a proto jsem se jí několikrát ptala jestli má zjištěno kde a za kolik sežene díly. Přímo v Praze je "vrakáč" s plným servisem a zásobou náhr. dílů (nových i starších) za ceny srovnatelné i nižší než u škodovek... Už autíčko má a několikrát tam byla (zmíněné kotouče) a maximální spokojenost...
|
|
|
Vrakáč s prodejem NOVÝCH dílů, no to jsou věci. Jinak kupovat brzdové kotouče na vrakáči je u dotyčného pozvánka k psychiatrovi:-)
|
|
|
A to jako proč?Stačí si někde najít povolenou minimální sílu kotouče, zkontrolovat si, jestli není prohlej, a klidně ho koupit...
|
|
|
NIKDY, opakuju NIKDY bych tohle neudělal. Jakou máte jistotu, že kotouč není po "ráně" ? Jasně, že stačí vzít šupleru a změřit si tloušťku kotouče. Ale pro mojí osobu je priorita číslo jedna - BEZPEČNOST - jistota, že zastavím, přežiju, nebo někoho nezabiju a u auta tohle reprezentují brzdy. Viděl jsem smrťák kluka od nás - podle vyšetřování došlo k zablokování kola po zaseknutí destičky do prasklého kotouče a následnému smyku, který skončil bočním nárazem pod protijedoucí kamion. Nakupoval na Kadetta všechno na vrakoši. Proto kotouče, destičky, prasátka, čepy řízení a podobné "drobnosti" kupuju zásadně nové. Zbytek samozřejmě z vrakoše, nejsem pracháč, jsem spotřebitel z nižší příjmové skupiny
|
|
|
Zapomněla jsem se podepsat, nicméně, vrakáč byl napsán v úvozovkách, tzn. že tam je nejen vrakoviště, ale taky prodejna náhradních dílů a servis zaměřený na Suzuki, pár chlápků co je tyhle japončíci zajímají. Nepřišlo mi to nějak extra nedůvěryhodné.
|
|
|
Tak to je trošku něco jiného. Pokud to je i servis a díly dodávají v originál obalech, byť od druhovýrobce, tak potom to beru - ten díl je nový. Ale vyznělo to spíš, jako, že nakupujete jeté věci a k tomu se vztahovala ta moje reakce:-) P.S.: Taky se omlouvám, za absenci podpisu, nějak mi to v prohlížeči vypadlo a nekontroloval jsem to po sobě:-)
|
|
|
Přesně - zrovna u tak důležitýho dílu jako jsou brzdy bych si to fakt nerisknul...
|
|
|
Stačí si ten kotouč pořádně prohlídnout - pokuď v něm nejsou vlasový trhlinky, je rovnej a neni moc tenkej, tak je to v klidu...
|
|
|
Prosím Vás, NIKDY nevidíte opravdu fatální trhliny na brzdovém kotouči - to že je rovný asi poznáte a jak moc tenký ráčíte vzít na milost? A za kolik?
Připadá Vám za kompletní přední brzdy( kotouče Brembo, destičky Textar, výměna brzdovky) na auto nižší střední třídy 3kKč moc ? Dalo by se to stihnout za 2300 ale cena kotoučů této značky mě přesvědčila...
|
|
|
s kotouči Břembo mám nemilou zkušenost, do té doby jsem tuto značku považoval za kvalitní ale několik rozhovorů se známými s oboru mne přesvědčilo o častých reklamacích, nyní tedy volím německou A..
|
|
|
...má s tímto typem kotoučů na tomto typu auta asi pětileté zkušenosti a doporučil to jako skvělý poměr cena/výkon.... Navíc právě kombinaci Brembo/Ferrodo považoval za horší oproti Textar. Teď jsem velice spokojen, brzdy mají dobře gradovatelný účinek s nezáludnou jedovatostí při důrazném zašlápnutí. A mokré jsou jen línější v nástupu, bez tendence k měknutí....
|
|
|
Souhlas. Ušetřit pár stoven kotouči a riskovat jeho roztříštění při intenzivním brždění....... Dokážu si předstyvit ty následky. Na vrakáči kupuji zásadně díly nepodléhající přímému opotřebení a pro auto životně nedůležité, jako např. blinkry, kusy interiéru, skla atd. Na bzdách prosím vás nešetřete!!!!!!!!! Jsou důležitější než motor!!!!!!!
|
|
|
Hm tak to je fakt pěkná Volovina kupovat na vrakáči použité brzdové součásti. A jestli si myslíš, že poznáš jestli je kotouč nějakým způsobem narušený, třeba zvlněný tak musíš mít zrak jak superman. Kvůli ušetřený stokoruně si potom někde rozsekat hubu, to za to opravdu nestojí.
|
|
|
Tak tak, srovnávat 1.3 a 1.9 na spotřebě je dost mimo, hlavně, když se nepočítá s pojmem kroutící moment (Nm) a zřejmě ani s dlouhodobými kalkulacemi spotřeby a jak bylo podotknuto - rozdílnými pohotovostními hmotnostmi. Nic proti Swišťům - na pohled docela ucházející autíko, ale běžně se mu říkalo japonský trabant - víc není třeba dodávat. Tuhost karoserie je mizivá, pasivní bezpečnost k ničemu - poznámka autora o lásce k Hondě Prelude - ať porovná výztuhu dveří u Prelude a v tom Swišťovi - zapláče. Ceny dílů netřeba rozebírat - viz níže. Co se týká vrakáčů, no nevím - plechařina na mojeho Passata vychází i u Štangla dost solidně (670 Kč za práh je super) :-D - výhoda druhovýroby, která u japonců tolik není. Pasivní bezpečnost neřeším, Passat je jinde a průměrná spotřeba 6,2 l/100 u 1.8i/66kW co mám hovoří za vše:-D
|
|
|
Krouták je určitě větší, ale jinak....kdyby jsme se bavili o TDi tak neřeknu ani ň. To polo je fakt traktor :-( Jinak jsem nesrovnával D obecně ale konkrétně D u Pola. Věřím že v Passatu je o dost lepší, taky Passat už je jiná kategorie. Všimni si, že srovnávám tzv "malé auta". Nikde netvrdím, že je lepší Swift, než Passat. Nikde netvrdím, že je to nej.... auto na světě. Hondu Prelude jsem zmiňoval pouze v kontextu toho, že swift má nízké těžiště a nízko posazené sedačky, podobně jako Preludka. Jinak výztuhy jsou určitě lepší, ale taky Preludka za stejný peníze je víc jak 10 let stará tzv. 3G max 4G a to už je potřeba narazit na fakt zachovalej kus. No ale to už řešíme úplně jiné věci - tohle je recenze na malé auto s nízkou spotřebou a relativně dobrými jízdními vlastnostmi. PS: ne každej potřebuje do práce jezdit v Passatu.
|
|
|
Samozřejmě, ten můj Passat je B2 hranáč. To jenom pro osvětlení situace. Nepotřebuju v něm do práce jezdit, já musím:-)) A není to pár metrů, je to denně přes dva okresy a mám skoro dva metry:-)) Spíš jsem chtěl poukázat jen na ten rozdíl objemu (dá se v pohodě jezdit i s větším objemem za skoro stejnou spotřebu - pojistka je problém, ale zase se tak rychle ten motor neuštve) a pak taky spíš na tu skutečnost, že Swišť je taková z mého hlediska městská berunda a co se týká atmosférického D - no to je nekomentovatelné. D se rozhoupe a pak už jede, takže do města a na kratší trasy to je nevhodný motor-traktor do menšího auta - sice velký kroutící moment, ale ta dynamika neee:-))) Polotovar mi sice připadá o něco větší - tedy alespoň ten novější - koukám na něj u rodičů v garáži:-)) a dá se s ním jezdit i dálka, nevím jak Swišť. Tyhle menší auta jsou přibližně na úrovni Fóbie - japonec je asi svižnější:-))
|
|
|
Atm D je nevhodne uplne vsade. Mal som tu pochybnu cest sa zviezt atmosferickym Caddy 1.9 D z Prahy do Florencie a spat. Katastrofa, never more. Uz prazdny po ceste tam mal problemy sa vystverat na Brenner. A po ceste spat, nelozeny strbinovymi lampami...ouuuch. Tri mesiace nato dom tu stu cestu absolvoval s niecim podobnym od Opla-Combo 1.4i. Papierovo rovnaky vykon, udavany tocak nizsi, dynamika nezrovnatelne lepsia.
|
|
|
Tak tohle zní hodně rozumně. Jinak já jsem v článku motor porovnával s feldou. O Polu jsem tam měl jen drobnou poznámku, jinak ty motory se opravdu srovnávat nedají.Se swištěm jsem zatím nic moc dálky netestoval, nejvíc jsem ujel asi 400 km v kuse a celkem v pohodě.
|
|
|
Mozno je pasivna bezpecnost Svista naozaj nanic.... ale... Len aby si sa neprekvapil, ked v tom tvojom prasakovi s prahmi za 670 Kc do niecoho ujebes.
|
|
|
Za tu cenu není práh komplet i s půlkou podlahy - je to vnější část od těsnění dveří po lem na spodku a ten práh je solidní výlisek z dobrého materiálu. Co se týká bezpečnosti - záleží taky na tom, jak se klempíř k tomu postaví a správně to vypříčkuje a taky jestli to lepí autogenem(fuj), CO2(to už jde), nebo fabrickou bodovačkou, jako je originál. A nenech se mýlit - origo práh u VW je totéž, co ten u Štangla, akorát bez obalu a razítek centrálního skladu VW (v Boleslavi):-))) Proto ta cena:-)
|
|
|
Tak to je potom naozaj dobra kupa. A sudiac podla toho, co si napisal, klampiara si si ustrazil.
|
|
|
Kompletní spojková sada stojí u autokelly okolo 7000kč - to zvládnu. a někdy stačí vyměnit jen přítlačák, lamelu a ložisko (pro puntičkáře - není to správné a tento způsob vám nedoporučují 4 z 5 servisů).
|
|
|
a co bys chtěl na té spojce ještě měnit dalšího???
|
|
|
|
Vtip:
Beží rýchlo, ten náš Janko.
S rýchlíkom ho spájá lanko.
|
|
|
Není to od Plíhala? ;o) To by tak sedělo ;o)
|
|
|
Ono to o té spotřebě možná nebylo úplně nejlíp vyjádřeno - měla to být spíš narážka - " chtěl jsem koupit malý auto třeba manželce na nákupy a tak jsem ji vzal Polo f dýzlu" Spotřeba stejná,cena litru stejná, velikost stejná, rychlost stejná, akcelerace nižší, krouták vyšší, povinné ručení vyšší - v čem je Polo v dýzlu lepší?Když ho nastartuju tak se třepe celej interiér od podlahy po střechu. A nerad bych tady zase dokola řešil výhody/nevýhody ropy vs. benzínu. U větších aut to chápu, ale u nákupní tašky?
|
|
|
To je jasné, pro nákupní tašku se diesel nehodí, plný souhlas, pokud by to tedy nebyl novej 1.4TDI - pak bych asi zvažoval. Asi bych to viděl tak - Swišť je svižnej, Polotovar má zase větší torzní tuhost karoserie - a jsem v pytli, bo to nejde zkombinovat do sebe. Pokud tedy budeme uvažovat v dané cenové hladině:-)
|
|
Já teda nechci bejt ošklivej, ale kromě literárního vybití, jakou hodnotu má "recenze" na 10 let starej střep (ať už je pro autora spolehlivým vozítkem nebo není)... ?
|
|
|
Teď asi autora potěším, ale kamarád má tohle auto taky, myslím že s motorem 1l. Je absolutně nadšený spotřebou v prvé řadě a životností a malou poruchovostí (spíš žádnou) v řadě druhé. Také zažil bouračku, kdy do něj zezadu někdo jebnul a on poposkočil a bouchnul do toho ve předu. Díly sehnal většinou z druhovýroby za pár šupů, snad s vyjímkou světel. No a k té bezpečnosti ještě, míval jsem fiata 850, na bezpečnost asi nic moc. Ale když s ním šla matka v zimě na náledí třikrát přes střechu a měla akorát modřiny od kufříku, který jí lítal v autě, klobouk dolu. No a já s ním sice neboural, ale v kritické chvíli se mi podařilo se s ním vždy někam uhnout, schovat. To totiž s malým autem jde velice dobře narozdíl od velkého, pro který se těžko hledá úniková mezera. Jo a taky záleží na momentálním stavu karosérie a její korozi.
|
|
|
Ono u ojetiny záleží mimo typu a velikosti auta ( Na velikosti záleží ... :-D ) taky na stupni prorezivění nosných částí karoserie. Nechci zažít kraksnu v žádném autě, ale, nebude - li zbytí, vybral bych si radši sedět v udržovaném Swiftu než v čemkoli totálně vyhnilém ( Jedna Š 105 mi stojí kousek od baráku, vypadá jak přejetá Titanikem - votuzer tak dlouho lepil spojlery a kašlal na zbytek, až prahy povolily. )
Kamarád má Swifta 1.3 GTI, je to pěkně živá motokára s velmi přijatelnou spotřebou.
Hodně šťastných kilometrů.
|
|
zdedil som swista z 96, rovnaky motor akurat je vyrobeny v madarsku. nejazdim vela ( ma len 80 000) a nie som zavodnik tak jazdim pokojne mozno az pomaly takze okrem beznej udrzby nevyzadoval doteraz ziadnu pozornost.
prijatelna spotreba, prijatelne rozmery (pre jedneho akurat), prijatelne pohodlie - tot moje skusenosti.
jedinou vadou je ze soudruzi v MLR udelali chybu a nevybavili auto systemom na sklopenie svetiel a jelikoz podla nejakeho paragrafu auta z 96 roku uz musia tento system mat musim kazde dva roky ukecat technika na STK.
|
|
|
To naklápění světel má spousta aut stejně už dávno nefunkční, tak to je obvykle nastavený tak nějak optimálně a napevno zafixovaný. Upřímně řečeno, v mym favoritu r.v. 90 je to naklápění taky (aspoň myslim), ale nevim ani jak bych to seřídil.
|
|
Není to úplně moje parketa, ale Suzuki Swift bylo vždy hodnoceno jako konstručně jednoduché, spolehlivé auto, s nízkou spotřebou. Pro mě bohužel není, protože patřím k vyznavačům "mazutu".
|
|
Swift 1,3GL - tak tento sem si taky koupil - jenže nový model 2005. Za deset let bude na prodej, tak se kdyžtak někdo ozvěte.
|
|
|
Neblázni, to budeš prodávat zánovní auto v nejlepší formě a kondici? Říkám, to auto je dobré!
|
|
|
Auto po 10-ti letech a zanovni jo ? Po 10-letech je kazdy auto zrout penez a potencialni zdroj problemu zrovna kdyz ho nejmin cekate. Je uplne jedno zda jde o Suzuki nebo BMW. Autora bych poprosil o jeste jednu recenzi na stejne tema az bude mit najeto se svym zanovnim vozidlem tak 20-30.000km. Po 1.500km jeste dozniva euforie a nadseni z nakupu vozidla, cili to hodnoceni ja nyni povazuji za neobjektivni. Zkratka je to moc kratka doba na projev pripadnych zavad.
|
|
|
takove auto si asi nekoupis na prilis velky km probeh - rekl bych tak par tisic km rocne max. takze euforie jeste nejaky ten patek vydrzi.
|
|
|
Ok dám vědět - asi tak za půl roku.
|
|
|
Tak Vás zdravím přátelé. včera jsem pokořil hranici 10.000km ve svém swištovi a za tu dobu se mi porouchalo tohle: N.I.C. ano čtete správně nic, jen jsem si zútulnil interiér a včera vyměnil olej.A to těsnění pod ventilovým víkem. Takže euforie zatím trvá. Za půl roku nashle....
|
|
|
Nechci ti kazit radost z nového auta, a dokonce ti ho i přeju. Ale můj názor je tenhle - staré auto je potenciální žrout peněz (občas se na něm něco potento).
Nové auto je zaručený žrout peněz - koupíš, přeplatíš leasing, za čtyři - pět let prodáš za třetinu až polovinu ceny nového. A tak pořád dokola. Navíc vzhledem k české kupní "síle" si stejně málokdo může koupit i to pětileté, natož nové.
|
|
Ja pridam vlastnu skusenost s burackou vo swifte. Vlastnim swifta 1.3GL a zazil som celny naraz v 80kmh rychlosti do nissan promera GT a musim povedat ze sice plecharina je tenka ale ram je nezvykle tuhy a to este aj som mal nosniky chytene od korozie. Isiel som nezapasany a naraz som vnutri pocitil velmi slabo a nemal som absolutne ziadne zranenie. Na aute bol ohnuty predny nostnik,lavy bocny nosnik, komplet naraznik bol na placku svetlomety a kapota ale to je vsetko!! motor a napravy uplne v poriadku.
Takze nerozsirujte reci typu nechcel by som sediet v tej plechovici bez osobnej skusenosti!!!!
|
|
|
Preboha netrep! Jedine tak celny naraz do sennika, Crashtesty sa robial pri 60km/h a rozbiju nasrot aj S klasse alebo 4 litrovu ameriku...
|
|
|
|