D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    téma * Povedený mluvčí Group4Securitas
    Vydáno 09. 12. 2007 (18695 přečtení)

    Zaujala mě absence normální krizové komunikace ze strany bezpečnostní agentury G4S, kterou údajně okradl vlastní zaměstnanec Procházka o půl miliardy korun.

    Za normálních okolností by management ihned najal mediálního hasiče typu Michala Donatha, ale u nich začal komunikovat jejich mluvčí Radoslav Chmela až později a rozpačitě.

    O krizovou komunikaci se místo Chmely pokoušejí šéfové asociací bezpečnostních agentur: http://zpravy.idnes.cz/sef-bezpecnostni-sluzby-kradez-stoleti-zas-tak-snadna-nebyla-ptt-/domaci.asp?c=A071205_114143_domaci_cen,
    http://aktualne.centrum.cz/domaci/soudy-a-pravo/clanek.phtml?id=515633

    Co je to za tiskového mluvčího, který neměl v minulosti prakticky žádné výstupy v médiích s výjimkou úvah o slunečních brýlích (http://www.google.cz/search?num=100&filter=0&q=site:petrol.cz+radoslav-chmela)?

    Místo mediálních výstupů nacházíme stopy osobního života pana Chmely:
    http://fria.fri.uniza.sk/absolvent/1994/486.html
    "Meno Radoslav Chmela
    Štúdijný odbor Kybernetika v doprave a spojoch
    Zameranie Manažment
    Ukončenie štúdia 1994"

    http://recenze-hotelu.invia.cz/turecko/fethiye/remes/R6783/
    "Chybáli nám animačné programy, jinak žádne jiné vítky. (...) Vstup do moře je strmší, cca 5 metrů od břehu je hloubka asi 3 m, co může dost odradit neplavce. Z hotelu na pláž je to cca 30 m po silnici. (...) Autor: Chmela Radoslav datum: 21.07.2006 "

    http://www.mujpes.cz/inzerce.php?kat=2&&start=10
    "12. 10. 2007, 20:06:21
    Hledám něvestu. jsem 6 let "mladý" shitzu. přijedu za tebou kamkoliv. radoslav chmela (radoslavchmela@seznam.cz)"

    Ing. Radoslav Chmela je také matadorem ochutnávkových akcí:
    http://six.xsite.cz/op-novinky.php?ap=1&idnov=27
    "Nový šéf pro BTL dceru
    1.5.2005
    Ing. Radoslav Chmela (*1971)Pozice: BTL director 6production. Background: ISP, trade marketing, merchandising.

    Podlinka je více o rozumu než o emocích. Zákazníka nutí podívat se do peněženky a propočítat výhodnost nákupu. Myslím teď na konečného zákazníka, kterému produkt skončí na kuchyňském stole.

    Direct BTL

    Podlinka se mnohem více než její nadlinková sestra zabývá obchodem a obchodníkem. Obchodní partner a prodejní místo by mělo přesvědčit zákazníka o potřebě zakoupit náš produkt. A z 80% tak činí. Obchodník se stává mluvčím a obchod výkladní skříní. Podlinka tomu vytváří náležité podmínky.

    Podlinka ve skupině 6promotion Group

    Jaká je v "six" podlinka? Podívejme se do rychlého občerstvení, kde si vybíráme jídla podle chuti. Cena není rozhodující je v podstatě u všeho stejná. Jíme tady každý den a všechno chutná stejně. A co se stane, když do denní nabídky vsuneme specialitu dne? Ostrou, výraznou a rozhodně ne všední. Jídlo se vyprodá již po hodině. A ti co přijdou pozdě si dají opět knedlo-vepřo-zelo nebo karbanátek ze včerejška. Podobné je to s akcemi podpory prodeje nebo prodejním místem všeobecně. Zaplatíte za promoakci a zjistíte, že hostesky v bílých tričkách s logem znuděně stojí u promočního stánku jsou navlas stejné, jako tady měla konkurence minulý týden. Zboží je nedoplněné, chybí informace o změně ceny po dobu akce. Sekundární místo se nestihlo dojednat. Tento obrázek známe všichni. Kdo by chtěl jíst ze špatně umytého nádobí?! A kdo bude platit za špatně odvedenou práci BTL agentury?!

    Negarantujeme !!! Vycházíme z praxe..

    Do bufetů nechodím a znuděné promotérky mě neoslovují. Proč porovnávám jídlo a BTL servis? Vidím zde jednoznačnou paralelu a důvod proč dělám v 6production BTL team. Jídla, které se tady vaří jsou peprná a pokaždé jiná. Je schopna nabídnout služby na pomezí obchodu a marketingu. Stírá hranice mezi podlinkou a nadlinkou. 6production BTL team přináší citlivou, ale přitom ďábelsky jinou kreativu do komunikace v místě prodeje. Současně si zachovává jedinečnou schopnost realizovat všechny projekty s maximální efektivitou a měřitelným dopadem."

    setřídil Rudolf Mrva


    [Akt. známka: 4,64] 1 2 3 4 5

    ( Celý článek | Autor: [Neregistrovaný autor] | Komentářů: 3 | Informační e-mailVytisknout článek )

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.