Komentáře ke článku: 411: Úvaha o obětovaném Bambasovi (ze dne 28.07.2007, autor článku: D-FENS)
Přidat nový komentář
|
upravil bych závěr:
místo "Takže vám přeju pěkný zbytek prázdnin bez Bambase a Bambasovi hezký zbytek prázdnin bez policie. "
bych dal: "Takže vám přeju pěkný zbytek prázdnin bez policie a Bambasovi hezký zbytek prázdnin bez Bimbase."
...
psát, že je 411 ne H. snad už ani nemusim...
|
|
|
411 je na co? Napiš to, prosím.
|
|
|
žeby novela silničního zákona č. 411/2005 ?
|
|
|
informace pro všechny, kteří trpní nedostatkem informací - BAMBAS NEBYL ODEJIT/VYHOZEN OD POLICIE - ale po menší mediální masáži byl přesunut na již předem připravené teplé místečko na jiné policejní součásti, kde sice nebude tolik na očích, ale peníze bude mít minimálně stejné, ne-li větší a v daleko větším klídku. To jen pro přesnost! ;o)
hezký den
|
|
|
Dostalo se mi stejné informace - není nad dobré kamarádské vazby...
|
|
Osobne to vidim jako jen dalsi zmrditanecky. 411 selhal a tak je treba najit vinika. A vinikem je - Bambas! :)))
A priste zase nekdo jiny...
Zakon zustava a je naprosto spravne nastaven a basta! :)))
Osobne tedy nevidim odchod Bambase jako prinos, protoze Bambas byl ve vyjadreni primy a jeho prostota udelala extremne silnou negativni propagaci jak policie, tak 411...
Kdyz prijde nejaky inteligentnejsi zmrd tak ho bude tezsi beznym tupcum prokouknout. Tenhle Bambas byl svym primym vyjadrovanim k nezaplaceni. Priste nemusime mit takove "stesti"...
|
|
pisatelé i čtenáři dfens-cz se pasovali do role znalců zák 361/2000. Nechápu tedy proč se mluví v souvislosti s Bambasem o obhajovaní prasících policajtíku. Je potřeba si uvědomit, že policajtíci neprasí, neboť nic neporuší - když jedou bez pásů, s hovorovým zařízením v ruce a nemají puštěná zvl. výstražná světla mod. barvy. Co se týká rychlosti je to asi komplikovanější, že ani sám nevím, ale je to v souladu s inter. předpisy. Otázka je, když jsou v rozporu se zákonem, ale nikoliv se zdravým rozumem, kterým se zde také často argumentuje. Jinak jen pro nasrání. Osoby podléhající kázeňské pravomoci (tzn. policajtíci, atd ) nemohou obdržet ani jeden bodík, pokud si ho nenechají sami uložit - tzn. neupřednostní správní řízení před kázeňským.
|
|
|
Prasárna buďto je nebo není. Se zákonem, jeho dodržováním a výjimkami z něj to nemá mnoho společného.
|
|
|
Axiom 1: Policajt není člověk, nýbrž nástroj. Nástroj tupý a nemyslící. Proto vyfasoval placatou čepici, aby byl poznat...a taky že každej správnej hajzl má mít poklop.
Axiom 2: U policajta nelze něco rozebírat/omlouvat tím, že to odporuje zákonu, ale ne zdravému rozumu! Nejde to prostě proto, že pičusové nemají myslet, ale mají se chovat podle zákona. Mají jít příkladem a to jak chováním, tak i trestem za jejich selhání.
Axiom 3: Zákon platí pro všechny bez rozdílu.
Proto pičusové mají jezdit 50/90/130 pokud nemají zapnutej maják a mají být také připoutaní. Mají také mít vozidla v předepsaném tech. stavu atd.
Pokud nelze policajta potrestat, pak nechť se najde více Bulawů, kteří je zhasínají 3 jednou ranou, když pičusové nedají přednost.
A na závěr: Policajta lze jen politovat, protože žena mu začne zahejbat a pak se rozvede, děcka se za něj styděj ve škole, protože slyšej fóry o tom, jak jsou policajti blbí...a začnou to sledovat doma, jestli se vtipy pletou nebo ne. V poměru min. 4:1 musím říct, že se vtipy nepletou.
|
|
|
Axiom 1 je pitomý a tudíž neplatný. Pitomost se nestane pravdou, je-li prohlášena za axiom.
Axiom 2 je diskutabilní, neboť co považuje za rozumné jeden, nemusí za rozumné považovat druhý. Stačí porovnat s diskusemi tady.
Axiom 3: Neplatí a zdůrazňuji bohužel.
|
|
|
ad 1) Chceš mi říct, že policisté mají nějakej plezír z toho, že zastavujou lidi a kontrolují neopodstatné detaily? Úmyslně nevytahuju CzechTec05, kde dostaly od policajtů buchara i holky se 45kg. Mám/měl jsem za to, že takové věci činí s vnitřním odporem, ale rozkaz je pro ně přeci jen přednější než svědomí a tak se dobrovolně odlidšťují. Proto je nenazývám lidmi i když mají +/- formu humanoida.
ad 2) Policista je ten, kdo hlídá dodržování zákona, byť je tento sebeblbější. Protože to chce po jiných, měl by ho sám dodržovat. Pokud ne - oddělení 6, řada 3, hrob 6.
ad 3) Neplatí, ale proč tu neplatnost nezmenšit o skupinu pičusů, kterým 1/3 života vyplňuje fízlování spoluobčanů a kteří jsou všem na očích navíc jednoznačně odlišeni?
|
|
|
1) Nástroje bezpochyby jsou, ovšem neřekl bych, že tupé a nemyslící. Resp. bych neřekl, že tupí a nemyslící jsou všichni, natož že to je axiom. No a co, že dostaly buchara i holky se 45 Kg? Rovný metr, nebo ne? Základem ozbrojených složek je, že se jedinec svědomí nezodpovídá do té míry, dokud dodržuje hranice rozkazu, a podle mne to je tak správně, jinak by ozbrojená složka byla spíš rozhádanou intelektuální kavárnou a tedy k ničemu. O to větší odpovědnost však mají velitelé resp. měli by mít, neboť právě na ně je odpovědnost pěšáků přenesena (*).
2) Dodržování zákona je velmi relativní pojem; nahradil bych jej dodržováním právního řádu. Pokud dostane policista výslovně za úkol kontrolovat lékárničky, není jeho vina, když to dělá. Stejně jako prodavač nenese odpovědnost za ceny v obchodě, stejně jako trhač vstupenek nenese odpovědnost za kvalitu filmu. Pokud ale dostane obecný příkaz "provádět kontrolu" a pokud se přesto zaměřil na lékárničky, jeho vina to pak je, neboť rozkaz mu dával svobodu volby a tudíž z titulu této svobody nese i odpovědnost.
3) Naopak, ať zůstane na očích, že zákon neplatí pro každého. Pokud jej ti viditelní začnou dodržovat a ti neviditelní si nadále budou dělat, co chtějí, začnou si lidé myslet, že je vše v pořádku. Zrovna tak je dobře, když demonstranti za mír demolují ulice nebo když hlavní představitelé globálně oteplené církve žijí jak atomová elektrárna. Já sice takovou kázku nepotřebuju, ale můj život do značné míry závisí na volbě blbců, a proto ať vidí i ti blbci. I když ... k ničemu to zatím nepomohlo.
______________________________
(*) Výjimku tvoří evidentní zvěrstva, pro které (tohle nevím, nýbrž jen silně tuším) existuje zákonné oprávnění odmítnout splnit rozkaz.
|
|
|
1) Ten, kdo si dobrovolně dá něco rozkázat je do jisté míry tupej a nemyslící. Dobrovolně znamená, že se dá zverbovat k policii. Vykonání rozkazu je pak dobrovolné přijetí role nástroje a odhození lidského přístupu, kdy Frantovi Ometákovi je úplný prd po tom, jestli támhle ten žlutej kotrmelec z Kolína má v pořádku povinnou výbavu. Nástroji to jedno není a proto mi naleze do cesty a chce se podívat.
Stejnej metr pro všechny? Samozřejmě. Pak tedy tříštivou frakturu všem. To, proč, zač a komu se tam rozdávaly rány teď nechme.
2) Policista dostane za úkol kontrolu povinné výbavy vozidel - držme se reality. Proto se mrkne na rezervu, žárovky, pojistky, lékárnu a trojúhelník...zkoukne papíry a za 10 minut můžeš jet. I takový policista ovšem už z podstaty věci může za to, že dostal za úkol něco, co slušný člověk považuje minimálně za dotěrnost. Je policista a dal se k dispozici i tomu sebeblbějšímu příkazu.
3) Ano. V tomto se do jisté míry shodujeme. Má to jisté znaky, které mohou vyvolávat pocit morální převahy nad systémem. Ale "viditelní" jsou přece všichni, ne? Jen když vidím do zákazu odbočení zahýbat auto s majákem na střeše...a před týdnem jsem podobné auto viděl stát o kousek dál v odbočce, kde se přesně tohle zakázané odbočení vyhodnocovalo, tak mám pocit, že exemplární případ je třeba.
Navíc - blbec, který nás silou svého hlasu a velikostí svého stáda drží za krk nevidí, že "Je to hajzl, takhle přece neklesnu a 300m si zajedu a nebudu nikoho zdržovat...". Ten naopak kombinuje dle vzorce "Hele, voe...gdyž můžou voni, proč ne já?". Proto nevím, jestli by spíše lepší službu neudělalo to, že tato viditelná skupina, jejíž členy lze raz dva dohledat, bude také viditelně trestána. Myslím, že není dobré spoléhat na sebekritiku a kázeň blbců, ale spíš na to, že se leknou toho, když uvidí, jak někoho, kdo má reálně vyšší moc než oni, "narážejí na kůl".
|
|
|
1) Nesouhlasím. Málokteré povolání je zavženíhodné samo o sobě, a povolání policisty není výjimkou. V každém zaměstnání plníš rozkazy někoho jiného, jen míra se liší. Odcházet ze zaměstnání pro každý úkol, který odporuje tvému vnitřímu morálnímu kodexu je značně nepraktické a tento přístup nelze spravedlivě požadovat.
S tím stejným metrem jsem to myslel spíš tak, že je irelevantní, jakého pohlaví je nevinně zmlácená osoba; podstatné je to, že byl někdo neoprávněnně zmlácen. I když i ta neoprávněnost je diskutabilní, neboť amatérské záběry aktivistů bývají účlově zkreslené. (Zabírají zpravidla jen policejní nakládačku, ovšem nikoli to, co jí předcházelo, ve snaze vyvolat dojem, že byla neoprávněná.)
Ad 2) Viz výše.
Ad 3) Asi máš pravdu, ale pokud někdo může za vraždu dostat méně než jiný za úplnou kravinu, jsou dopravní přestupky jen podružným detailem. Pro osobní pohodlí a dobrou náladu je lepší starat se sám o sebe, tj. abych se nestal objektem takové nespravedlnosti, asi jako za komančů, kteroužto dobu znám spíš z vyprávění. Není to samozřejmě ideální přístup, ovšem maximalizovat svůj užitek (tedy i psychický) je přirozenou lidskou potřebou. Beru to spíš jako nemoc - než abych řešil, jestli je spravedlivé, abych byl nemocný třikrát do roka, zatímco soused nemarodil x let, snažím se, abych byl co nejzdravější. Až budu mít v příštích volbách možnost napravit svůj omyl ve volbách posledních, budu "čistý" i morálně.
|
|
|
1) Když mi šéf přihraje na stůl nebo do mejlu poptávku a napíše, abych zpracoval nabídku na stavbu dálničního mostu přes Váh v úseku Sverepec - Vrtižer, tak s tím nemám nejmenší morální problém, protože se jedná veskrze o pozitivní a přínosnou činnost. Dokonce i pro zavilé odpůrce automobilové dopravy je dálnice přínosem, protože po ní přijede i těmto lidem pod nos +/- všechno, co si pak koupí v sámošce na rohu.
Vytlačení lidí z nějakého pozemku ovšem znamená udržet řadu a tedy dotyčného člověka buď překročit nebo kopat před sebou...zásah na CT05, kde policejní hovada jdou na "cikánskou férovku" 4:1 dredařovi v bermudech a sandálech je myslím dost výmluvný. Pokud se nepletu, byly záběry z obou stran, ovšem pičusové si odepnuli cedulky s číslama. Dodneška nebyl vyšetřen jediný případ. S tou holkou mi šlo spíš o to, že přefláknout někomu ruku tímto způsobem jednak znamená operaci, dlouhodobou léčbu a také riziko trvalých následků v případě porušení nervových drah. To, že bude mít holka jizvu je sice kosmetická vada, no ona ji tam jistě mít nechtěla. Samozřejmě jsem přesvědčen, že pičus, který ji vší silou přetáhl má doma "starou" s nějakým tím podkurevčetem a je na ně ohromě pyšnej po způsobu primitivů. Ale třeba i na ně dojde...
3) Souhlas. Vidím to stejně, no sem tam mi teče voda ze zubů, když vidím nějaké arogantní prase v židli obecního sluhy placeného z daní těch nad které se vytahuje.
|
|
|
hmm, dredařovi v bermudách a sandálech...
http://anti-czechtek.sunny.cz/images/10.jpg
http://anti-czechtek.sunny.cz/images/b06.jpg
tu kládu tam vždycky někdo dokreslí v photoshopu, což?
|
|
|
Dostáváme se do míst, kde je třeba volit mezi uposlechnutím výzvy, která je podle všeho v rozporu se zákonem...a stejně nějakou tu ránu slíznout.
Nebo přestat rozlišovat mezi policejním dobytkem a tím, když se na mě domluví nějaká parta chlápků a mají neodolatelnou chuť si do mě bouchnout...a tedy se začít bránit. Nejsem idiot, abych si myslel, že technaři se tam sjeli za účelem dát si do držky s policajtama. Už jen to, že klacky jsou nalámány narychlo někde v lese dává tušit, že je prostě zahnali "do kouta" tím, že bylo jasně vidět, že ani ústup dle příkazu (jakkoliv nezákonného) je nezachrání od ran pendrekem. Tak co? Kdyby do fízlů začali střílet, byl bych na jejich straně. Jiné je to samozřejmě ve městě, kdy vnějškově podobná lůza zapaluje auta, trhá dlažební kostky a vytlouká výlohy.
|
|
Myslim, ze Bambas si zaslouzil odejit. Na vsechno mel jen vymluvy a omluvy. Doufam, ze misto nej konecne prijde poradnej ranar, ktery to tu poradne srovna a zacne vymahat pravidla. A pak teprve budeme vedet, jestli je 411 dobra, nebo neni.
|
|
|
Systém má problém. Kupodivu jej správně řeší od hlavy, ale problém je "dopravní policista". Žádnej ranař nic nezmůže, když nebude mít ty policisty.
Málo lidí, peněz nebo motivace?
Systém má problém
|
|
|
Systém nemá problém. Systém lehké skřípání vnitřních převodových systémů vyřeší výměnou jednoho pěšáka. Nebo několika. Místo Bambase to může být kdokoli jiný.
Nejde totiž jen o zkorumpované pěší policisty, jde o to, že ryba smrdí od hlavy. A Bambas, při vší úctě, tou hlavou není, je jen jedním z koleček mašinérie. Arogantní, namyšlené, ale jen a jen kolečko.
Nádherně je vidět morální čistota a nezkorumpovanost skutečných špiček (např. Topolánek) na aktivitách kolem radaru - tady ten smrad opravdu začíná. Ale sem nikdo neřízne. Dokud budou v čele takoví lidé, jako Toplánci, Paroubci a na liz se třesoucí Bursíci, doprovázení notoricky známou a neměnnou kamarillou vyžírků, nic se nezmění.
Když v supermarketu u Vašeho baráku vymění pokladní, také o tom píšete analýzy?
|
|
|
Aha, takze za situaci na ceskych silnicich muze americky radar. No konecne jsem to vsechno pochopil...
|
|
|
No na radar bych to nesváděl.. pokud nemyslíš nějaký typ radaru pro kontrolu rychlosti na silnicích made in USA
Myslím, že tady šlo o to, že během voleb, byla ODS s Topolánkem v čele hlavními a hodně křičícími odpůrci tohoto zákona. Myslím, že by se dali na netu sehnat předvolební prohlášení, projevy a debaty, kde by se to potvrdilo.
Po volbách? Ticho po pěšině. Budeme rok čekat, vyhodnotíme a....?? A prd..Rok už je v tahu a kromě pár kosmetických úprav je to stejné..
|
|
|
že s hodnocením čekali je IMHO správné. měli s halasnými řečmi čekat i před volbama. nyní se ukazuje, že zákon očekávaný přínos zřejmě nepřinesl. je namístě odborně (nikoli tou politickou bandou šašků) zhodnotit, zda je to tím zákonem, jeho debilním vymáháním ze strany policie případně obojím. a pak to nějak změnit.
ohledně silničního provozu mě stát začíná stát lézt na nervy ještě v jedné věci, která má možná na bezpečnost provozu ještě větší vliv, než to, jaký flastr dostanete za prošlou lékárničku nebo za překročení rychlosti o 10 km/h někde v noci ve městě: rekonstrukce silniční sítě a výstavba dálnic pokulhává, okruh prahy zpoždění za zpožděním, D3 a severního spojení na moravu budu rád, když se dožiju. D8 přes středohoří taky pokračuje hlemýždím tempem a navíc jsou tam zas nějaký žaloby. na druhou stranu, abych jen nenadával, byl jsem v poslední době několikrát velmi příjemně překvapen čerstvou rekonstrukcí některých silnic 1. třídy a okresek, a to i na místech, kde bych to nečekal. většinou u toho bývá taková tabulka se dvanácti hvězdičkami na modrém podkladu :o)
|
|
|
Promiň, MB, to jsi fakt tak hloupý, nebo jen nemáš jiný argument? Kdybych napsal, že Topolánek nosí ošklivou kravatu, tak by za stav na našich silnicích mohl jeho krejčí?
Radarová story je jen jednou z pregnantních ukázek toho, jak vypadá morální profil těch, kteří nám vládnou. A hrabou. Lžou a tvoří zákony. Stojí v čele systému, který generuje takové zvratky, jako 411.
Proto systém nemá problém, systém jsou oni a jich se to nedotkne. Buzerace půjde vesele dál, jen se trochu změní forma...
|
|
|
Ja jsem US radar do souvislosti s nasim staven na silnicich nedal, byla to Vase argumentace. A ackoliv se domnivam, ze davat americkou radarovou zakladnu a postoj k ni do souvislosti s nasim zakonem o provozu na pozemnich komunikacich, je prinejmensim podivne, presto jsem si nedovolil jakkoliv komentovat Vasi uroven intelektu a poukazal pouze na podivnost Vami provedene spojitosti. Dekuji za dodrzovani zakladnich pravidel slusne diskuse.
|
|
|
Tak znovu - je jistý, drobný rozdíl mezi dáváním věcí do souvislosti a použitím příkladu z oblasti jiné pro demonstraci charakteristických vlastností diskutovaného subjektu.
Váš intelekt rovněž nekomentuji, jen jsem se ptal po příčině vzniku takto demagogické a vyšinuté reakce. No nic.
|
|
|
Marný...to nepochopí. Už se mu v kouli vytvořila cesta z jeho asociací ze které neuhne a má Tě díky tomu teď za blbějšího, byť argumentuje něčím, co vzešlo jednoznačně z jeho hlavy a co jsi nikdy nenapsal. Jenže to on nevidí. Viděl jen "radar" a "silnice"...omáčka mezi tím ho nezajímá, protože má jasno.
Buď ho pošli do prdele, jako to s takovejma dělám já...nebo se na něj prostě vyprdni. Hlavně neztrácej čas...
|
|
|
Až Ti kenny seberou na doživotí papíry a dají půlmilionovou pokutu za třeba špatně nalepenej kupon dálniční známky budu spokojen. Konečně bude po tvým voe.
|
|
|
podle mě se musel vypořádat s něčím, o čem ani sám nerozhodoval. To mu nezávidím. Reagoval divně, ale co měl dělat? nemohl říci přece na plnou hubu, že ten zákon stojí na ho... Ale nezastávám se ho.
|
|
D-fens vs. 411, to je něco jako Paroubek vs. Kubice. Posedlost už směšná, na hraně s dětinskou umanutostí. Pokud nový zákon nezrušil přednost zprava, nedefinoval nový význam značky STOP apod., tak není rozumný důvod z něj dělat démona. Nemýlím-li se, tak za komančů byly postihy za dopravní přestupky mnohem tvrdší a hrozba odejmutí řidičáku visela už mnohem dříve než dnes. 411 jen k desetiletí platným pravidlům a trestům za jejich porušování přidala navíc bodový systém. Pro někoho - jako D-fens a většina návštěvníků tohoto blogu - je to děsivě špatné (čti "zmrdské"), pro někoho - jako já - jen bezvýznamné.
|
|
|
Tvrdsi postihy? Treba pokuta pul milionu za jizdu bez dalnicni znamky byla za komancu naprosto bezna, ze... (tedy, abych to uvedl do relace, zcela bezna byla pokuta ve vysi ceny noveho SkodaWagen)
|
|
|
půl milionu? Kdo dneska dostane na silnici půl mega pokuty? ještě snad tak řidič-podnikatel za nějakej správní delikt. a řidič-podnikatel by za komančů takovou pokutu fakt nedostal. Zavřeli by ho, neb podnikat bylo trestný.
|
|
|
Podle zakona 80/2006 Sb. je mozne dostat pul mega pokuty prave za tu chybejici dalnicni znamku. Nebo dve ste tisic za to, ze dalnicni znamka neni vyplnena ci prilepena celou plochou ke sklu. Pravda, neda vam to policista na silnici, ale komise na ourade, ale to je jen technicky detail.
|
|
|
0,5M pokuta je stejná fantasmagorie jako drakonická kontrola lékárniček - jsou to argumenty pro zedníky.
|
|
|
Lzes hezky, ale zbytecne! Najdi si v zakonu c. 80/2006 § 42a odst. 7 pismeno a)
www.sagit.cz/pages/sbirkatxt.asp?zdroj=sb06080&cd=76&typ=r a pak to zkus s nejakou jinou, lepsi lzi ...
Tema kontroly lekarnicek ted pomijim, protoze jsme to temer vsichni krome tebe uz mnohokrat zazili, ale ani jeden jsme si to nikdy nefilmovali, abychom ti to zde dokazali ...
|
|
|
Nemám teď čas hledat odkaz, ale na Slovensku si to jeden nafilmovat zkusil, a za to byl potrestán (nebo snad jen obžalován, nesledoval jsem, jak to dopadlo). Google by to měl najít, nebylo to dávno, měsíc nebo tak...
|
|
|
Nikde jsem netvrdil, že v zákoně to není, jen jsem podotkl, že v praxi se nikdy žádná 0,5M pokuta za dálniční známku neudělila, což je rozdíl, který JSTE VY špatně pochopil. A lékárničku mi skutečně ještě nikdo nekontroloval, tenhle rok jsem v rámci preventivních akcí zastaven 4x a ani jednou jsem kufr neotvíral - ono asi záleží na tom, jestli po stáhnutí okénka se na policajta zakaboní protivný ksicht
|
|
|
Mas spatnej pristup - ja to pochopil dobre, to TY jsi to jen nejspis spatne podal :-D
Neznas me, tak nesud - ja si naopak s policajtama obycejne i pokecam, zadnej zakabonenej ksicht na ne nehazim - jsem zvykly jednat s ruznorodymi lidmi, ale ve sluzebaku mi lekarnicku kontrolovali uz nekolikrat, v soukromem aute tusim ani jednou ... jestli to nebude tim, ze ve sluzebaku spise predpokladaji pripadne nedostatky a taky ze v soukromem me stavi prevazne v noci a ve sluzebnim zasadne pres den ;-)
|
|
|
Hele, klone....pokud mě někdo staví jen tak aniž bych něco udělal, tak se na něj netvářím zrovna příjemně, protože mi to prostě příjemné není a chci, aby to pičus věděl. Pokud nemá tolik slušnosti, aby svůj trapas zkrátil na minimum, pak se sice podívá na všechno na co má právo, ale vyslechne si několik palčivých poznámek, které samozřejmě nemůže postihovat (neb jeho rodinní příslušníci nejsou veřejný činitel).
Takže pokud je tvým zvykem při kontrole nastavit prdel a ještě roztáhnout půlky, abys mohl býti systémem pojebán, pak je pochopitelné, že jsi svou bezpáteřností a srvilitou orgána ukojil a přifoukl mu ego. Jenže je otázka, kdo z nás je na tom hůř. Já myslím, že ty, ale nedoufám, že pochopíš souvislosti.
|
|
|
Chcacha a ty chodis se svym ksichtem nekde po soutezich, ze vis ze ho mas tak krasnej? ;))
|
|
|
Děkujeme za soudružské stanovisko, podobně jako v předchozích případech. 411 je jedním z projevů lidově byrokratického systému a pokoj si ohledně něho nedám, dokud nebude po něm. Do té doby Vám nezbyde než buď takové články nečíst anebo se přidat.
Není tak docela pravda, že by 411 jen přidal bodový systém, račte novelu prostudovat.
Každý měsíc je nás víc!
|
|
|
Čekal jsem kdy se autor ozve a ejhle! Podstatou demokracie není jen možnost svůj názor zformulovat a beztrestně zveřejnit; ta je hlavně o tom si onen názor - je-li v souladu s platnými zákony - dokázat prosadit. Co však vidím tady je jen fňukání a nadávání nad jedním konkrétním zákonem. Pokud se Vám něco nelíbí, založte nějakou zájmovou skupinu nebo se k již existující přidejte a společně prosazujte změnu zákona. (Já vím, je to namáhavé, zabere to spoustu času a úsilí, navíc to zní hrozně akademicky - ale jiná cesta v civilizované společnosti ke změně nevede. Mně se třeba nelíbí tresty pro vrahy - ale na protest proti špatnému zákonu přece tento úmyslně neporuším a nezabiju prvního člověka, který se mi na ulici připlete do cesty.) A jen pro informaci - za poslední rok jsem najezdil 120 tis. km, celkem za 2 body, takže žádný akademický řidič nejsem.
|
|
|
|
Ten článek je strašný blábol resp. pouhou proklamací postrádající logiku. Chybí v něm např. zásadní otázka, kdo "právo rozumu" v republice stanoví a - zejména - kdo jej vynucuje, např. vůči státní moci. (Článek se omezuje pouze na tvrzení "[a]ll citizens, including government officials, are accountable to the same laws.") Pokud lidé vzpourou, jedná se o revoluční demokracii ad hoc. Pokud lidé ve volbách, jedná se o obyčejnou demokracii.
Problém spíš leží v hranicích, kam státní moc může. A hranice státní moci neudrží hranice v ústavě. Musí ji udržet demokraticky lidé sami, ať už pomocí hlasovacích lístků nebo pomocí zbraní a defenestrace. Není-li k tomu vůle, ústava sama státní moc nezadrží. Oba jsme volili parlamentní stranu (což alespoň já přiznávám jako velkou chybu a vyvozuji z toho pro sebe ponaučení), tedy minimálně my dva jsme tuto vůli neměli. Drtivá většina voličů rovněž ne.
Následující hypotéza je dle mého názoru správná: Pokud lidé nemají vůli smést tento stát pouhým hlasovacím lístkem, nebudou mít vůli jej smést revolucí. Tedy většině lidí tento stav vyhovuje nebo jej považuje za nejméně špatný. Jediná možnost je, že by se státu zmocnila menší skupina a násilím by svou představu vnutila ostatním. To ale není cesta ke svobodě, byť téměř všechny revoluční gardy mají ve svém názvu slova "svoboda", osvobození" apod.
|
|
|
Já bohužel nemám čas to teď a tady podrobně rozebírat. Pan Williams je medle velmi moudrý a velmi vnitřně konsistentní; doporučuji archiv jeho textů na http://www.gmu.edu/departments/economics/wew/articles.html.
Souhlasím s tím, že hranice mezi republikou a demokracií je neostrá a obtížně definovatelná. Také je samozřejmě pravda, že v dlouhodobé perspektivě nic nezabrání zvrhnutí rozumného systému v restriktivní demokracii (jak ukazuje právě příklad USA); dobrá Ústava však může zajistit, že to bude trvat několik set let (jako v oněch USA) a ne pár desítek let (jako kdekoli v Evropě).
Mezi "lidé nemají vůli systém smést hlasovacím lístkem" a "lidé systém považují za nejméně špatný" je dost daleká cesta. I příčiny tohoto stavu pan Williams (v jiných sloupcích) dost podrobně rozebírá.
|
|
|
Neznám ústavu USA, ale ta naše je také dobrá. Kdykoli jsem slyšel vyjádření nějakého ústavního teoretika, vždy lomil rukama, že návrh ústavy počítal s elementární politickou kulturou a že s takovou politickou reprezantací by musela vypadat úplně jinak. (Sám dodávám: Musela by být psaná jak pro blbce, měla by několik set článků a nikdo by ji neznal.)
Jinými slovy, zákon je málokdy špatný, pokud nepočítám historické extrémní výjimky. Je-li šetřeno jeho smyslu a účelu, je i výsledek dobrý. Není-li tomu tak, lze z každého zákona udělat směšnou karikaturu sebe sama a on tomu, chudák, z toho papíru, na kterém je napsán, zabránit nemůže.
|
|
|
No, moc nevěřím, že na našich silnicích najedete 120tis km/rok. Snad by to bylo možné na dálnici, ale i tak byste z auta nevylezl. Ale jestli jste to skutečně ujel není podstatné, důležité je, jestli jste při tom překračoval zákon, nemyslím ty dva bodíky, kdy vás chytli. Mně na zákonu vadí, že je mimo realitu běžné dopravy a nutí lidi, včetně policie, ho nerespektovat. To považuji za nejhorší, protože zákon deformuje právní vědomí. A pokud si nemůžete vzpomenout na předpisy, které se globálně nedodržují, pak namátkou uvedu předjíždění pomalu jedoucího povozu nebo traktoru přes čáru, strikntní zákaz konzumace alkoholu na kole. Přitom obě tvrdá ustanovení nepřinášejí vyšší míru bezpečnosti. Požadavek, který nemá smysl je šikana. Naopak rozumné požadavky běžná populace akceptuje bez nutnosti vykonání trestu, ten je připraven pro magory.
|
|
|
IMHO třeba striktní zákaz alkoholu pro cyklisty jednoznačně je pro bezpečnost provozu přínosem. i když, u cyklisty aspoň většinou nehrozí, že když se někde nacamrá a jede vožralej, vezme někoho s sebou - většinou skončí na krchově akorát sám. jako řidič bych však zmizení ožralých neosvětlených cyklistů ze silnic velmi uvítal, ono, i když se vám nic nestane, a vina nebyla na vaší straně, ten pocit, že jste někoho srazil asi nebude nic moc příjemný.
já bych bral rozumnou toleranci pro všechny, jako je to obvyklé na západě, ale obávám se, že tento národ na to prozatím není zralý.
|
|
|
Prozatím zralý, nebo spíš už není zralý, nebo nám někdo ukradl osobní zodpovědnost, rád dávám za příklad situaci kdy si můj otec v práci dal 3 piva, po práci sednul na motorku a 140 km/h bez přilby jel domů - dnes silniční pirát a hrozí mu za to odebrání řidičáku a mastná pokuta a přesto v době jeho mládí neporušil tímto jedinou vyhlášku a zákon tehdy nedemokratického státu.
|
|
|
To je tak, když nečtete pořádně. Já nemluvil o nacamraných cyklistech. Já mluvil o "absolutním" zákazu. Zatímco u řízení motorových vozidel, pilotů, mašinfírů a všude, kde chyba může způsobit velké škody, jsem pro absolutní zákaz. Domnívám se, že nebezpečnost (tj. vliv na ostatní) cyklisty při požití jednoho piva je nevyvážená a skutečnost je taková, žezahrádky jsou narvané cyklisty, všichni si dají pivo a policajti pak musejí dělat, že nic nevidí. To je velmi negativní dopad do právního vědomí. Nacamraný cyklista je něco úplně jiného, tady je pak nutné zvolit správnou hladinu, třeba 0,3, rád se o hladině odpovídající jednomu pivu nechám poučit. A pokud se Vám to zdá divné, že je rozdíl mezi řidičem a cyklistou, tak pak musím říct, že nikomu divné nepřipadne, že řidič skládá zkoušky, musí být zdravý, chodí na prohlídky, zatímco cyklista jenom nasedne, může být slepý, hluchý i dokonale pitomý a nikoho to neznervozní.
|
|
|
|
Ano, umanutost :) To je to spravne slovo... dfense me moc bavi cist, ale clanky o 411 to je takova zvlastni legrace na druhou. treba ta preslozite vykonstruovana a presto stejne nelogicka situace s predjizdenim cyklisty... to byl material :)))
|
|
Je správný a je jedno, zda byl motivován mocenským bojem, či objektivními důvody. S Bambasem sice bambasismus neodejde, ale od policie odešel člověk, který po 14 let v policii podporoval staré komunistické pansko-kmánské manýry. V bambasovském pojetí je policie stále mocenským klackem na občana. Nyní jej už netřímá všeovládající partaj a její struktury, nýbrž se klacek stal jaksi svébytným a dělá si co chce. Policie za 14 let nijak nezměnila své metody - tupci v uniformách stále číhají schovaní za bukem, někdy již 35 let na stejném místě. Bambas podporoval a udržoval neudržitelnoý způsob práce policie spočívající na poučce, že trest je nejlepší prevencí. Za tohoto stavu věcí je vzestup nehodovosti a mrtvolnosti na silnících naprosto zákonitý. Bambas se navíc projevoval jako typický zbabělý úředníček - místo toho, aby poukazoval na nesmyslné zákony, držel celou dobu svého velitelování zobák a dával si velký pozor, aby se náhodou neznelíbil. Byl a je kombinací zbabělosti na neschopnosti a jako takový nemá na jakékoli rozuhodovací funkci co pohledávat. Patří mu do ruky nanejvýš hadr a smeták. Jestliže někoho litovat, pak rozhodně ne tohoto upachtěného kreténa.
|
|
|
ano, bambas Bambas měl odejít už dávno. Respektivě neměl se na tohle místo nikdy dostat. Ten člověk totiž nemyslí a nikdy nemyslel jako normální policista, on je vnitřně pořád člen Veřejné bezpečnosti. Té Veřejné bezpečnosti, která nás za mlada občas postavila ke zdi, seřvala, prošacovala, zkontrolovala občanky, opsala si údaje, nahlásila do školy, že jsme byli zastiženi opilí a požadovala, aby to ředitel se soudruhy vyřešil......
Bambas totiž byl typický policajt, co dostal moc a teď se těší, jak všem ukáže. On nikdy nepochopil, že policie a dopravní zvlášť není jen o jeho oblíbené represi. Nechápal, že dopravní policie je zejména o organizování provozu na silnicích. Že jejím úkolem není se postavit na konec "stau" na dálnici a měřit rychlost, ale co nejrychleji uvolnit komunikaci. Že jejím úkolem není ležet v příkopu a měřit 91 km třeba na přivaděči od D5 do Plzně, ale zajistit, aby tam byla rychlost úměrná čtyřproudé silnici. Že jejím úkolem není kontrolovat obinadla ( pro Petra M - loni mi je obrubovali na Libeňáku v Praze dvakrát), ale vykopat ze silnice auta bez výfuku a chčijící olej. Že jejím hlavním úkolem není sekat pokuty jak Baťa cvičky, ale starat se o to, aby doprava nedrhla.
Je to pár let, co jsem s tímhle člověkem vedl e-mailový souboj ( tehdy ještě komunikoval s veřejností) ohledně buzeračních snížení rychlosti na dálnicích a s tím souvisícch pokutách (pro neznalé - to se na vybraném místě - třeba 170 km na D1 nebo u Svojkovic na D5 otevřou jako poupátka značky 100, 80, 60, za tu 60ku se dá radar a na parkovišti se pak pokutuje za nedodržení omezení rychlosti). Možná bych ty maily ještě někde našel - ten člověk vůbec NECHÁPAL, proč mi nějaké snižování rychlosti vadí - jako řidič a občan nemám prý vůbec přemýšlet, proč někde nějaké omezení je a prostě ho mám RESPEKTOVAT (a důvěřovat straně a vládě, chtělo by se dodat).
Bambase jsem osobně nikdy nepotkal, ale z jeho vyjádření jsem nabyl dojmu, že jeho vztah k řidičské veřejnosti je poměrně přímočarý - my POLICIE x oni plebs. MY jsme ti, co nařizují, plebs poslouchá s čepicí v ruce a v uctivém předklonu. A respektuje a neodmlouvá. A když odmlouvá, tak je třeba jej potrestat. Koneckonců výrok že řidič, který si sedá za volant se musí bát, že potká policistu, je taky Bambasův.
Otázka je, zda bude nahrazen lepším mužem. Bojím se že ne. Kde nic není, ani smrt nebere, jak říká staré přísloví....
|
|
|
Snížení rychlosti odklápěcíma značkama není "buzerační" v tom smyslu, že se pak měří 60ka, ale asi 1km před první značkou je někde za bukem schovaný auto (u Velké Bíteše je pro tm. modrou Felicii v křoví u dálnice vysekán "okop", aby nebyla vidět ani když jste vedle ní...a gentlemansky vás pak z ní "střelí do zad") a to snížení rychlosti kombinované s uzavřením jednoho pruhu je pak kvůli tomu, aby se jim lépe zastavovala auta, co jela 130+ a oni nemuseli lézt do dálnice mezi dva rozjeté proudy aut. Jak jsem to při prvním Kryšotu prokoukl, na uzavírku pruhu jsem se pak pokaždé vyprdl a kolonu objížděl normálka levým pruhem tou udanou 60kou. V pruhu nebyl zákaz vjezdu ani přikázaný směr jízdy, žádný zákaz jsem teda neporušil...a informace ze značky "konec pruhu" byla lživá, tak co? Jak na motroce, tak i auty (i dodávkou) jsem to projížděl vlevo a nebyl jsem sám. Sem tam byla k vidění kolona dlouhá +/-750m a asi 2x se na jejím konci stala nehoda. Prostě bezpečnost nade vše. Naštěstí už tuhle sabotáž plynulosti provozu nepraktikujou.
|
|
|
"a informace ze značky "konec pruhu" byla lživá, tak co?"
Nebyla. V levém pruhu byla zátarasa, takže "končil". Za ní znova "začal", jen to nebylo oznámeno svislou značkou;-)
Slyšel jsem, možná je to UL, že měli (mají) interním předpisem zakázáno plánovaně zastavovat (tj provádět silniční kontrolu, měřit radarem apod.) tam, kde je povolena rychlost vyšší než 60km/h a vícepruh. Proto stažení do jednoho pruhu a zpomalení.
Náhodou to ulehčovalo práci: kde je zjevně nesmyslné zpomalení, tam měřej. Takhle člověk musí mít furt oči na šťopkách:-(
|
|
|
Na D1 u V. Bíteše jsem nikdy žádný zátaras neviděl. Jo, teda viděl, ale jel jsem na motorce, která má lepší prostupnost fízlovským pokkusem zjednat si respekt aspoň na oko. Byly to plastové "lamelovky" asi 1m od sebe.
To měření opravdu probíhalo asi kilometr před zpomalením a na těch starých odpočívadlech pak měli fízlové tzv. "likvidační stanoviště". Ale už jsem je tam dlouho neviděl. Je to asi tím, že na fotce zezadu není vidět ksicht a každej je s takovou fotkou vyfakuje.
Ad oči na šťopkách: Už nějaký ten rok používají radary, které mohou být díky bezdrátovému přenosu dat umístěny i v dělícím pruhu, takže už nemusí být pravda, že je třeba hlídat podezřele parkující auta. Můžou být v klídku někde na parkovišti ve standardním stání a přesto vidí fotku a rychlost. To já jen tak - pro Tvůj lepší spánek 8o)
|
|
|
Jj, přesně ty, zátaras asi není ten správný výraz:-(
I technologie používané k měření rychlosti jsou mi známy. Samotné radary mívají stejně jen na profláklých místech, větší hajzlovina jsou úsekové měření rychlosti na začátcích a koncích obcí, poslední dobou nějak moc oblíbené:-(
|
|
|
|
No, ten zpusob buzerace, co popisujes, skutecne mohu potvrdit - i to misto, kde stala vzdycky felda s radarem. Buzerplac byl skutecne odspuntovan pri "akci", rozvinuty znacky 120,100,80,60 a akce, ktere jsem videl ja byly vylepsene o "naves" s blikajici zlutou sipkou stazeni do jednoho pruhu odkud vybirali nestastniky. Co je mi znamo, tak na dlanitz neni mozne jednou znackou omezit rychlost o vice jak 30km/h ci co, takze proto jsou ta omezeni vzdycky po dvaceti a po tyhle buzeraky vyrostly po serii nehod, kdy zavodnici rozjety na dve kila nestihali zabrzdit a policajt musel tancovat pres dva pruhy, pripadne lezt na svodidla, kdyz se ho pokousel zastavit. Pak byl nejaky interni predpis, ze mohli zastavovat auta pouze do rychlosti 60km/h a pouze v jednom pruhu - proto nasledne vzniklo nekolik buzerplacu+znacky pripravene na "omezeni".
Jinak tedka jsou spis vetsi hrozba mobilni radary - jezdim casto do hradce a vidim je tam nonstop (tam stali vzdycky pod mostem pred sjezdem na podebrady za OMV) - ruzna auta - felicie, oktavie, starsi laguny, fabie, takze kdyz si dovolim predjizdet kolonu ve 160, tak misto cumeni pred sebe cumim, jestli tam pacholci nevezou kameru (moc bezpecne). Buzerplacy jsem pak videl vyuzivat celni sluzbu ke kontrolam/vazeni kamionu.
|
|
|
mě přijdou jako největší jatka fízlové na motorkách. před letištěm jsem je viděl již asi tak pětkrát, jak se tam srotili a pak vyrazili na lov. jinak naposledy, co jsem jel po brněnský dálnici, nechal jsem to na 200kmh a v klidu jsem bez jedinýho případu buzerování dojel tam i zpátky. když mě jednou načapaly čepice na dálnici za brnem cestou do blavy, tak jsem měl na tachometru něco přes 220kmh a v pohodě jsem zabrzdil, zaplatil 200Kč a pokračoval. naposledy jsem měl tu čest na jedný okrsce u prahy, kde jsem jel 160kmh a když jsem viděl čepice, hned jsem přibrzdil - bohužel jsem v tu chvíli byl na kopci na horizontu, takže si kola trochu kvikly, zvedla se plácačka, orgán si zkontroloval řidičák, doklady od auta, zasalutoval a jel jsem dál. a to nepoužívám žádnej anti radar a zatím jsem lehčí jen o jeden bod, když jsem vjel do ulice, kde byl zákaz průjezdu a stopla mě sličná městská policistka, co se mi ještě omlouvala, že kvůli novýmu zkurvenýmu zákonu je sem poslali, aby buzerovali lidi, takže mi symbolicky nějakou pokutu dát musí.
ale aby to nebylo tak suchý, přihodím jednu prima historku z dob, kdy se radary zaváděly. jeden z prvních byl na výpadovce z argentinský na prosek a jel tudy v podvečer jeden vidlák, co se tou dobou přistěhoval do prahe a najednou blik - se mu to nezdálo, tak zastavil a kouká na tu krabici. nevěřícně přišel blíž a když jí očumoval, projelo kolem bmw tak 150kmh a frajer dostal zásah z půlmetru, že měl ještě pár minut nefalšovanej flashback. největší prdel ale nastala, když mu přišla fotka jeho přestupku a šel na policajty zaplatit pokutu - ženská za přepážkou vyprskla smíchy a zařvala "všichni sem! to je von! je tady!" a poblíž na nástěnce se vyjímala fotka vyjevenýho xichtu dotyčnýho, co ten radar pořídil, když ho očumoval :o))).
|
|
|
Samotny mobilni radar pouzivaji "bezne" (neboztiky stavi primo auto s radarem),kdyz je vetsi akce, tak jede mobilni radar a kolem nej se flaka 5-6 motorek - radar jen "ziskava material", motorky kasirujou. Ano, to je ten nejzakernejsi zpusob.
Taky jsem nejezdil donedavna nejpomaleji, ale posledni dobou - jednak vzhledem ke stari svyho vagnu a druhak proto, ze kupodivu vetsina lidi na dalnitz jezdi podle predpisu a ja si pripadam jako megavidlak, na kteryho porad vsichni cumi jako na kokota (opravnene), kdyz je predjizidm 160 a vic, tak to nehonim a jezdim v klidu, pokud si situace nezada neco jinyho (malokdy, navic nahnat na 100km 10minut....) a v obcich se vetsinou snazim jezdit podle predpisu - nijak zasadne mi to nevadi a navic je naprosto jednoznacne a nezvratne prokazano, ze sem se tim dostal do o neco malo mene riskantnich situaci nez v dobe, kdy sem na to vice ci mene kaslal. Mimo obec na to dlabu a jedu jak to jde - zatim sem mel stesti a nemerili to. Za celej rok mam tak jen 2 body ze strahovskyho tunelu, kde buzny ve 4 rano stahli na poslednim merenem useku rychlost ze 70tky na 50tku a protoze je tam nejaka mala a nesvitiva znacka, tak sem si toho nevsiml. Dodnes si s nima dopisuju, protoze sem zvedav, jaky k tomu meli duvod (dodnes sem zadny nezjistil).
Ad ten konec - to je nejaka UL, ja to slysel o zensky s rozepnutou halenkou :-) Nicmene kdyby predtim stal, nezmeri to prijizejici auto a nic to nevyfoti, takze asi tak :-)
|
|
|
UL to není - zdroj firma maersk a to jestli's dobře čet, místo bmw to vyfotilo toho týpka :o)
jinak vyšla i mapa prahy se všemi místy, kde se měří i s popisem způsobu, kterým to tam měří - jestli chceš, pošlu ti jí mailem :o)
|
|
|
Tak to nevim, mozna to je :-)
Ta mapa uz tusim nekde vysla. Jeji problem je neaktualnost - jen za posledni mesic pribyly asi 2 nebo 3 dalsi radary jen na mistech, kterejma jezdim. Nastesti je v praze rozsiren dobry zvyk umisteni stacionarnich radaru oznamovat ceduli "mereni rychlosti" (ale mimo prahu to moc zvykem neni - napr ve zline jsou pomerovky snad na kazdym vjezdu do mesta a cedule ani jedna [mozna sem jen prehlidl]) - princip mereni zjistim na prvni pohled - cara na silnici - pomerove, sediva ptaci budka na sloupu + 2x carovane "prejezdy" (piezoelektrik, prejezdove), zbytek klasicky radar.
U toho piezaku jsou obcas detektory jen do pulky pruhu na priblizeni, takze kdyz o nich clovek vi a v protismeru nic nejede, brzdit netreba ;-)
|
|
|
|
Nevím, jestli je nejlepší mapa. Pro TomTom se průběžně aktualizují pozice radarů prakticky všude. Je to určitě výhodnější ne čučet do mapy.
|
|
|
Nejlepší aktualizace informací je vlastní detektor 8-)
|
|
|
Akorát že výrazně dražší a poněkud jednoúčelová. Ledaže by měl antiradar i vestavěnou navigaci, kalendář, televizi, texťák, atd.
|
|
|
Myslím, že při řízení nepotřebuju nic než jen čumět na silnici než listovat v kalendáři, kterej mám navíc v telefonu nebo se koukat na TV, kterou (když už) lépe zastoupí nějaký laptop, který má i ten "texťák" lepší, že jo?
Na motorce navíc nemám na navigaci formátu TomTom místo a nechci si taky hyzdit přehlednej a účelnej kokpit vysloveně ošklivým, odpruženým držákem na nějaký "Gameboy". Navíc jezdím většinou po známých trasách, ostatně jako každej...a nepřijde mi nic pitomějšího, než když někomu po 1000x projeté cestě z práce domů hlásí navigátor "odbočte doprava...odbočte doleva..."
Ale na druhou stranu, antiradar je jedím z kandidátů na další investici do stroje. Teda spíš do auta než do motorky. Takže to vidím na bitvu argumentů mezi "ksenóny na Carmen" a "antiradar do Kotrmelce" 8o) Navíc je malej a neruší při řízení.
|
|
|
To sice né, ale GPS navigace nehlásí třeba radar v jedoucím autě s potřebnou přesností, hlídky radar často přemisťují a zanesení do centralizovaného systému je nespolehlivé a se spožděním (někdo ho musí nahlásit, někdo ověřit a zadat).
Prostě tuto funkci si klidně podržím decentralizovanou;-)
|
|
|
Motorky kasírujou? Cha chá...to budou ultimace highway races 8o) Schválně, jestli ten zpuchlej PanEuropean "fsněhuláku" pošpiněnej nápisem "policie" se svejma 1100ccm dokáže odolat rozběsněnejm 636ccm proháněnech kovanými písty a zásobovanými Dynojet kitem v karburátorech 8o)
Honzík moc těšit... 8o)
|
|
|
Bylo to mysleno tak, ze prave ty motorky jezdej a kasirujou auta na zaklade bonzu z radaru umistenym v aute. Na motorky se prozatim zamerujou jen slovne. Leda ze by zacli po motorkarich strilet.
|
|
|
mno, tak na tohle jsem čekal. tušil jsem, že těch 190 km/h po praze, ke kterým ses tu onehdá přiznal nebude ojedinělých, a vida, zde máme důkaz.
jestli není prasení 160 km/h na okresce před horizontem, tak už asi fakt nic.
|
|
|
Ano, me by vycital, ze hajim pravo jezdit na takovych gumach, na jakych se komu zamane, pod mirnym vlivem alkoholu a v zasade si mysli, ze nejake ty predpisy musi byt. Pomerne schizofrenni pristup.
|
|
|
je to hnus - zvlášť, když ten fízl neměl zrovna zapnutej radar; pochopitelně, že se jednallo o bezpečný úsek, ale te%d již budu před každým horizntem zastavovat a napřed se půjdu podívat, jestli mi nejede v mým pruhu naproti kombajn :o)
|
|
|
Hlavně pak zase nezapomeňte psát jaké jsou všichni ostatní na silnicích hovada... 220km/h, fakt strašná machrovina, doufám že aspoň na všechny pomalejší dostatečnětroubíte a blikáte
|
|
|
není to náhodou celý UL? já jsem něco podobnýho neviděl nikdy. jediný co jsem viděl dělaný tímhle způsobem byla onehdá kontrola celníků na konci D8 u lovosic.
|
|
|
Ne ne...Pokud pojedeš z Brna do Prahy (nebo obráceně), pak před exitem Velká Bíteč koukni na tohle místo: www.mapy.cz/#centerX=137236832@centerY=133087520@typ=ophoto@zoom=16@ vizType=none@vizIds=none Z polní cesty před nájezdem na most vybíhá jakýsi "ležatý otazník", který ukazuje, kudy se do "okopu" vysekaném do křoví na mezi u dálnice dostává fízlovské auto s radarem. Zpravidla tam stává tm. modrá Felicia. Dokonce bych řekl, že je docela možné, že letecké snímkování zastihlo policejní radar na místě činu.
Tohle: www.mapy.cz/#centerX=137185328@centerY=133108944@typ=ophoto@zoom=16@ vizType=none@vizIds=none je potom místo, kde se auta nabuzerovaná do jednoho pruhu sunou kolem hlídky, která si z nich vybírá oběti. Taková ulička hanby. Při prvním Kryšotu byla otevřena závora a parkoviště bylo plné odstavenýcha aut, která po buzeraci vyjížděla nepředpisovým nájezdem (proto je odpočívadlo uzavřeno) zpět na dálnici.
Mezo "okopem" a odpočívadlem jsou ve středovém pásu vidět šedé, uzavřené značky, které lze raz dva otevřít a hned kasírovat.
|
|
|
to vypadá zajímavě, v pátek, až pojedu kolem, se tam podívám.
|
|
|
Ne ne...Pokud pojedeš z Brna do Prahy (nebo obráceně), pak před exitem Velká Bíteš koukni na tohle místo: www.mapy.cz/#centerX=137236832@centerY=133087520@typ=ophoto@zoom=16@ vizType=none@vizIds=none Z polní cesty před nájezdem na most vybíhá jakýsi "ležatý otazník", který ukazuje, kudy se do "okopu" vysekaném do křoví na mezi u dálnice dostává fízlovské auto s radarem. Zpravidla tam stává tm. modrá Felicia. Dokonce bych řekl, že je docela možné, že letecké snímkování zastihlo policejní radar na místě činu.
Tohle: www.mapy.cz/#centerX=137185328@centerY=133108944@typ=ophoto@zoom=16@ vizType=none@vizIds=none je potom místo, kde se auta nabuzerovaná do jednoho pruhu sunou kolem hlídky, která si z nich vybírá oběti. Taková ulička hanby. Při prvním Kryšotu byla otevřena závora a parkoviště bylo plné odstavenýcha aut, která po buzeraci vyjížděla nepředpisovým nájezdem (proto je odpočívadlo uzavřeno) zpět na dálnici.
Mezi "okopem" a odpočívadlem jsou ve středovém pásu vidět šedé, uzavřené značky, které lze raz dva otevřít a hned kasírovat.
|
|
jen pro začátek, abyc se vyhnul různým nařčením: je mi 26 let, nad 411 a silničním provozem mi zústvává občas rozum stát, líbí se mi rap, tuzerů a jiných ředitelů zeměkoule mám srandu. Ale to video se mi líbí. Pominu-li kvalitu hudby (která se mi líbí), připadá mi to jako dobrý nápad a nemuselo to být snad drahé. Podle mě to více zapůsobí na mladý, kteří vnímají jen svého staršího kamaráda f lepším autě, než bilbordy kolem silnic nebo statistiku nehodovosti třeba na nově (i ct1). Možní jen o málo, ale aspon něco.
|
|
Roberta Šťastného shodou okolností trochu znám a musím říct, že na mě vždy působil jako velmi příjemný a přátelský člověk. Nedokážu posoudit, jestli je nebo není demagog nebo jestli Besip řídil dobře nebo špatně, ale pokud vím, tak z ministerstva dopravy odešel ne kvůli neschopnosti, ale spíše kvůli tomu, že se vzepřel nadřízeným (odešel sám). Prostě z osobního nebo lidského hlediska na mě jako zmrd nepůsobil...
|
|
...s částí, kde se píše o tom, že Bimbas nemůže za korupci svých poskoků. Byl to on, kdo poznámky o korupci přešel s pičismem jemu vlastním a prohlásil, že pokud řidič spáchá přestupek a je řešen policií, tak je jedno jestli dostane bločky nebo dá úplatek, protože je to pro něj trest tak jako tak.
No prostě je to blbé hovado a já jsem rád, že už se na něj nebudu muset dívat. Proplul vším díky svému vlezlému vlesdoprdelismu...a teď padla kosa na kámen. Kryšot mu holt zlomil vaz. Není mi ho líto...a věřím, že tam po něm bude někdo, kdo se z chyb tohoto dobytka aspoň maličko poučí, kudy cesta nevede. Chtěl bych věřit, že odříznutím tohoto vředu jsme se odrazili ode dna.
|
|
|
já myslím, že s bimbasem není třeba ztrácet slov, to byl vždycky totální pablb a k utvoření tohoto názoru stačil jakýkoli jeho výstup na veřejnosti. alarmující je spíš, že člověk jeho "kvalit" může na tak vysoký funkci vydržet takovou dobu.
|
|
|
Jj, podle myšlení a vyjadřování vhodný kandidát na pendrek a plexi štít (nic ve zlým, i tací jsou třeba), ale hlavně bych jej nenechal šéfovat a rozhodovat.
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek 411: Úvaha o obětovaném Bambasovi
|