D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: MojeBanka
    (ze dne 04.12.2007, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 04.12.2007 20:42:45     Reagovat
    Autor: happy99 - happy99
    Titulek:Zaměň název
    ale služby zůstanou stejné. Myslím že jediná banka, která ti poskytne 100% služby za rozumné peníze je PodPolštář Banka. Já mám účet u dvou bank - modré i červenočerné a přístup tam je stejný jako ve Žlutobance

    Komentář ze dne: 04.12.2007 21:38:02     Reagovat
    Autor: Lord Summoner - Dusan
    Titulek:No my na Slovensku
    mame este poplatok za zrusenie uctu... 2OO SKK,-
    TO JE SLUZBA!

     
    Komentář ze dne: 05.12.2007 12:41:04     Reagovat
    Autor: Gildiss - Gildiss
    Titulek:Re: No my na Slovensku
    Tady je lepší poplatek. Jmenuje se to poplatek za nadlimitní příchozí platbu. Jen si to představ, pošleš do banky 1M a místo toho, aby banka byla ráda, že může disponovat s větším množstvím peněz, tak ti naúčtuje poplatek, protože to je nad limit.. Kocourkov hadra..

    Komentář ze dne: 04.12.2007 21:40:59     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:moJEbanka nestoji ani za rec
    Inu, ja jsem pred vice nez peti lety ucet v MojeBance zrusil, protoze mi nehorazne zdrazili a sluzby staly za prd. Misto toho jsem sel do Zidobanky. V Zidobance sice byli zkameneli, ale sluzby byly slusne a za rozumne penize. Pak Zidi svoji banku prodali bance Unykretyno, no, ceny vzrostly, ale zase je to all inclusive, neplatim vubec nic jineho nez ten mesicni pausal (je v tom karta vc. pojisteni, neomezene mnozstvi transakci, ovladani pres net, vybery z bankomatu atd.), ale jednaji porad velmi slusne, v zasade nic neni problem, ale musi se k tomu na kamennou pobocku. No a kdybych chtel laci za kazdou cenu, je tu pinoKIO a emBaNKment.

     
    Komentář ze dne: 05.12.2007 08:35:09     Reagovat
    Autor: Jack - Jack
    Titulek:Re: moJEbanka nestoji ani za rec
    Roote, pokud vím, tak ŽidoBanka nechala dříve založené účty beze změny, a zdražení se týká až nových klientů, není-liž pravda? A co se týče chození na pobočku, nevím. Se mnou vždycky všechno řeší telefonem nebo e-mailem...

     
    Komentář ze dne: 05.12.2007 18:34:47     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: moJEbanka nestoji ani za rec
    Kdy? Nekdy pred tremi lety urcite ne...

     
    Komentář ze dne: 06.12.2007 09:48:20     Reagovat
    Autor: Jack - Jack
    Titulek:Re: Re: Re: moJEbanka nestoji ani za rec
    No, počítá že by to tak ty tři roky mohly být, co jsem si tam zakládal účet, a rozdíl v chování personálu ŽB a ČS, od které jem zdrhal - nebe a dudy. Možná je to od pobočky k pobočce jiné, Tady hraje zřejmě svoji roli to, že tohle je prdel vzduchem chlazená, pobočka je malá, klientů nemají moc, a tak každého znají jménem a vítají už ode dveří. Já jsem spokojen. Poslední dobou tedy už méně, co jsem si prohlédl nový sazebník, webové stránky a bankomat, ale pořád je to pro mě přijatelnější varianta, než být zase u ČS nebo jiné mega banky, kde jsi jen číslo ve frontě...

     
    Komentář ze dne: 07.12.2007 08:19:47     Reagovat
    Autor: MB. - MB.
    Titulek:Re: moJEbanka nestoji ani za rec
    Prvni level Unykretyno byl celkem v pohode, jen snad zrusili plechove bedny (ten sytem, kdy jste mohli do banky prines plateni prokaz o pulnoci a stihnout ho jeste odeslat).
    Soucasny level - spojeni Unykretyn s HlavneViceBanky je pry mnohem zabavnejsi, losuji, ktere platby odjedou dvakrat a ktere ani jednou. V prumeru jim vyjde, ze sice na jeden prikaz odchazi jedna platba jako driv, ale podle odposlechnutych telefonatu mam dojem, ze to klienti neprijali s nadsenim.

    Komentář ze dne: 04.12.2007 22:11:15     Reagovat
    Autor: hoff - Neregistrovaný
    Titulek:Ale no tak..
    ..jsme jen lidé a tak potřebujeme občas službu typu,kdo mi poslal ty peníze,kdy to bylo,jaké je jeho číslo účtu,jak se jmenuje,kdy přesně se zaůčtovalo to či ono a proč jo a proč ne,atd. a to mojebanka 24 hod. denně umí.Stojí mne to hodně peněz,ale způsob mi vyhovuje.Samozřejmě,že nejvíc oceňuji informace,které bych neměl vůbec dostat.

    Komentář ze dne: 04.12.2007 23:24:24     Reagovat
    Autor: Mr Proper - M.Proper
    Titulek:
    Nejdříve mě zmátl nápis MojeBanka. Je to totiž obchodní název internetového bankovnictví ŽabožroutBanky. Až s popisem barviček jsem to pochopil.
    Jinak ještě větší průser než privátní konta jsou konta podnikatelská.... ¨
    Máte někdo zkušenosti s GermanoBankami? Historicko-kulturní souvislosti mi napovídají lepší kvalitu služeb, ale dneska je to už všechno stejně jedno... MP

     
    Komentář ze dne: 12.12.2007 11:04:07     Reagovat
    Autor: Hopp - Hopp
    Titulek:Re:
    ... mojEBANKA ...... :)

    Komentář ze dne: 04.12.2007 23:55:52     Reagovat
    Autor: Daemonius - Corwin.Black
    Titulek:
    Být autorem, tak změnim banku na jednu nejmenovanou a velice novou. I když je otázkou, jakou bude mít kvalitu.. změna MojíBanky na to žluté svinstvo co je teď mě moc netěší.. časem asi zřejmě odruším účet. Dle vývoje.

    PS: Nešel by ten přihlašovací systém trošku jednodušeji?

    Komentář ze dne: 05.12.2007 02:25:14     Reagovat
    Autor: eX524 - Neregistrovaný
    Titulek:
    Nedávno spustila svoje sluzby nova banka ktera svoji existenic (propagaci?) postavila na tom ze za nic nechce poplatky, nema skoro zadne limity atd. Proste vsechno co by si lide prali. Kdyz jsem to videl poprve tak si rikam: "ze by cesky sen cislo 2?" Na to aby to byl "vtip" to ale trva moc dlouho. Jedna se o mBank. Poprve jsem se o ni docetl na marigoldovi, coz ji v mych ocich dodalo na solidarite. Nemate nekdo nejake zkusenosti?

     
    Komentář ze dne: 05.12.2007 09:17:40     Reagovat
    Autor: mxj - mjonas
    Titulek:Re:
    Zažádal jsem si o účet v mBance 29.11.2007, od té doby žádná odpověď, uvidím co se bude dít dál. Nicméně na ČNB je mBanka zaregistrovaná pod kódem banky 6210.

     
    Komentář ze dne: 05.12.2007 09:21:38     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re:
    mBanka sice nechce žádné poplatky, ale to jen v případě, že bys jednou měsíčně nalil na konto 20 000, max. 3x měsíčně je z bankomatu pumpnul a nechával tam 15 000 zůstatek. Můžeš také mít 2 trvalé příkazy zadarmo. Krása.
    Když to srovnám s KB, kde platím za správu účtu, výpis + telefonní bankovnictví asi 80,- Kč/měsíčně, tak mám pocit, že kdybych přešel k mBance, tak spláču nad vejdělkem.

    To vše k nalezení na www.mbanka.cz

     
    Komentář ze dne: 05.12.2007 09:28:53     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re:
    No chces-li neco, co uz funguje, tak zkus FIO, je to take velmi levne a take maji bankovni licenci, i kdyz oficialne jsou porad "zalozna".

     
    Komentář ze dne: 05.12.2007 09:56:51     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re:
    tak jsem se informoval a za vedení účtu + poplatek za položky zadané přes tel. bankéře mi účtujou 95,-kč/měs., což mi přijde vcelku v pohodě.ale díky za info!

     
    Komentář ze dne: 10.12.2007 18:34:27     Reagovat
    Autor: OnPa - onpa
    Titulek:Re: Re: Re:
    Ve FIO mam penize uz zhruba pul roku a jsem plne spokojen.

     
    Komentář ze dne: 05.12.2007 15:45:48     Reagovat
    Autor: Milan - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Honzo, mbaku sleduju od zalozeni, nikde ale ty podminky typu kazdy mesic 20000 a min 15000 zustatek nevidim. I pocet trvalych prikazu zadarmo je neomezeny.


    Nepletes si nahodou mbanku s ebankou?

     
    Komentář ze dne: 05.12.2007 15:57:21     Reagovat
    Autor: JMH - JMH
    Titulek:Re: Re:
    Tak to máš máš za 80 Kč měsíčně 2 výběry z bankomatu KB zdarma, ne? A to se vyplatí;-)
    Prašť jak uhoď, můžeš si vybrat jestli tě ojebou trochu za mizerné služby nebo víc za použitelné služby. Pokud by ses ovšem řídil reklamou, tak tě ojebou nehorázně za nefungující služby.
    I pravil jsem sobě "too large to fail" a taky jsem 15 let víceméně spokojen u KB. Za 125/měs. navíc embosovaná karta, drobné základní cestovní pojištění, internetové bankovnictví s on-line obchodováním do podělaných fondů IKS.
    Ceny jsou to nehorázné, ale co je "zadarmo", to nemá žádnou cenu.

     
    Komentář ze dne: 06.12.2007 11:36:15     Reagovat
    Autor: Spike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Tak nevim, kde jsi na tyhle udaje prisel.. Ja jsem prosel snad cele stranky mBanky a nikde jsem neco takoveho nenasel..
    Obcas taky lidi pisou, ze polska verze uz ma poplatky, ale ti zapominaji an to, ze to jsou poplatky pri zadavani plateb pres mobila atd.. pres net to je porad taky zadarmo (je to internetova banka takze mobilni sluzby ma zpoplatnene).

    Zdravim :)

     
    Komentář ze dne: 06.01.2008 08:17:18     Reagovat
    Autor: Janda - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Pises pekne pitchoviny - nevim odkud sis vykouzlil tech 20000, mam u mbanky jak bezny, tak sporici ucet a zadnych 20k po me nikdo nechce.

    Komentář ze dne: 05.12.2007 07:26:29     Reagovat
    Autor: Nimra - Neregistrovaný
    Titulek:Obdobné zkušenosti
    Účet v popisované Kellnerbance mám od roku 2005. Podnikatelské konto. Až do doby nedávné spokojenost. Přikladem budiž to, že jsem šel vybírat větší částku (asi 800 TCZK) v hotovosti - někteří mí zákazníci jsou natvrdlí a nevěří bankovním převodům, ale náš zákazník, náš pán. Přišel jsem oznámil jsem, přepočítal jsem, odešel jsem. Něco obdobného jsem se pokusil realizovat po převzetí žluťáky, tentokrát šlo ale o výběr 20 TCZK. Přišel jsem, dohadoval jsem se, slyšel spoustu zaklíadel, že je to moc hotovosti, že jejich vnitrobankovní regule kdesi cosi a trvalo to dobře 20 minut.
    Druhým příkladme budiž jejich sjednocování otevírací doby. V naší vesnici měli žluťáci otevřeno do 17.00, Kellnerbanka do 18.00. Na jakou hodinu se asi sjednotila zavíračka? Přiznám, když jsem si to namířil do Kellnerbanky v 17.15 a marně lomcoval dveřmi, na**alo mě to...
    Začínám uvažovat o JinéBance, ale zákaznící jsou zvyklí na číslo účtu... Taková přenositelnost čísla jako u mobilů by se moc šikla.

    Komentář ze dne: 05.12.2007 09:07:27     Reagovat
    Autor: mxj - mjonas
    Titulek:Příběh dvou klientů
    V roce 2005 jsem si v eBance otevřel konto, vyplnil jsem na internetu žádost, během dne mně kontaktoval bankéř, dostavil jsem se na pobočku, podepsal jsem smlouvu, bankéř mi nahrál do mobilu kód a během čtrnáctí dnů jsem měl platební kartu. Důvod proč jsem si zvolil eBanku, byl výborný internetbanking a také fakt, že platba odeslaná z účtu v eBance na účet v eBankce je okamžitě provedena. Maximální spokojenost.
    Letos v červnu začala moje manželka podnikat a potřebovala účet, doporučil jsem jí eBanku. Přišli jsme na pobočku RF-EB, kde jí bylo sděleno, že musí předložit dva doklady totožnosti (manželka nemá řidičák a pas s sebou nenosí), kupodivu pracovnici banky vůbec nezajímal živnostenský list, domluvila si termín na jiný den. Když se manželka na tento termín dostavila a na recepci ohlásila, řekli jí ať chvilku počká, že její bankéřka má klienta. Po necelé hodině se jí bankéřka začala věnovat, další hodinu strávila čekáním než jí byly vytištěna smlouva. Zároveň si manželka zažádala o platební kartu, s tím že bankéřka jí buď pošle SMS nebo email až karta přijde. Ani po měsíci se nic nedělo, manželka se šla do banky zeptat co se děje, tam jí bylo řečeno, že už kartu tu dávno má a proč si pro ni nepřišla. Ok manželka si vzala kartu, podepsala převzetí, a doma zjistila že nemá PIN. Já jsem ji říkal, že jí měli dát PIN na pobočce, manželka tvrdila, že jí určitě pošlou poštou (jako to dřív dělala ČS). Po čtrnácti dnech šla manželka opět do banky zeptat se co je s PIN k její kartě. Bankéřka jí s ledovým klidem řekla: Já jsem vám ten PIN zapomněla dát, tak jsem si říkala že to doma určitě zjistíte a přijdete.
    Dva klienti a dvě diametrálně odlišné zkušenosti, ode mně má eBanka 1, od manželky 5. Uvidíme jak bude fungovat www.mbanka.cz

    Komentář ze dne: 05.12.2007 11:34:54     Reagovat
    Autor: nezbedny trulda - Neregistrovaný
    Titulek:epilog
    S epilogem nemohu nez souhlasit...zmen banku na me lita od kamaradu ze vsech stran(jsem u CSOB btw.). Ale na nasem trhu neni kam jit, clovek si muze vybrat pouze, zda chce byt umlacen klackem nebo telefonnim sluchatkem. CR je pro zahranicni majitele dojna krava a podle toho to take vypada.

    Komentář ze dne: 05.12.2007 12:31:54     Reagovat
    Autor: Gildiss - Gildiss
    Titulek:Změna je život
    Nevidím jiné východisko než změnit banku. Pokud ti banka provádí takové kotrmelce, divím se, že u ní ještě zůstáváš. Pokud by odešlo více lidí, banka by měla odezvu, že její služby stojí za *** a služby by opravdu vylepšila. Ale pokud si lidé na svou banku jenom stěžují a pak si u ní znovu zařídí nějakou službu, je to pro banku jasný signál, že je to OK a klienti jsou spokojení.

    Pokud se bojíš změny čísla účtu, není nic jednoduššího, než klienty informovat o změně účtu, nějakou dobu si paralelně nechat starý i nový účet, ale vše směřovat na ten nový s tím, že pokud se klient pozapomene a pošle peníze na starý účet, tak ho informovat, že mám účet nový a příště ať posílá na nový a je to. Po nějaké době se starý může zrušit.

    Myslím, že dneska si může vybrat každý dle svých potřeb. Neexistuje jen Spořka, Komerčka, Žlutá nebo Poštovní. Co třeba pohraniční banky, mBank, FIO? Osobně jsem u FIA, vše mám zdarma kromě výběru z bankomatu a oproti spořce ušetřím každý měsíc cca 100Kč. Do banky nechodím, vše zařídím pohodlně přes internet. I když to není moc, tak ročně je to již přes 1000Kč a za to můžeme např. jít s přítulkou na pořádnou večeři..

    Komentář ze dne: 05.12.2007 19:32:47     Reagovat
    Autor: mman - Neregistrovaný
    Titulek:
    jo jo,podobne dojmy. mojebanka uz tusim potreti zmenila majitele, pokazde mam pocit,ze zmena je k horsimu. Kde je konec tem krasnym a mladym a ochotnym bankerkam ? :( Ale zatim tam celkem delaji co maji.A prece pro par korun nepotahnu jinam,kdyz uz jsme toho spolu tolik prozili ;) nechci delat reklamu,ale 9 let co ji mam byla a porad je jedina banka, ktera ma realizacni smycku 5 minut (samo + - podle poctu transakci ve fronte).... nicmene uz mi prisla SMS od mBanky, ze toho maji moc,ale budou se snazit ;)

     
    Komentář ze dne: 09.12.2007 12:32:14     Reagovat
    Autor: xf - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Pro tvoje info: na provedení příkazu (v rámci banky, zapoměl jsi dodat) do 5 min do budoucna zapomeň.
    Sjednocování Rajfky s e-bankou, k překvapení mnohých, spočívá i v opuštění celkem dobrého elektronického systému e-banky a do budoucna bude používán systém Rajfky, se všemi jeho vlastnostmi.

    Komentář ze dne: 05.12.2007 21:30:35     Reagovat
    Autor: Poručík Troník - PorucikTronik
    Titulek:Vepřitelna
    Přátelé, ale co já právě teď zažívám s Vepřitelnou, kde mám dosud hypoteční úvěr a hodlám odejít jinam, to by vydalo na samostatný článek. Ti zmrdi mi hází klacky pod nohy, abych v časové tísni nemohl odejít a musel si vzít jejich produkt (to je jen špička ledovce). Dovolat se nikomu konkrétnímu nedá, na zelené lince neporadí, na centrále mne ježibaba odmítla kamkoliv spojit, takže zítra ráno po otevření pobočky zde v místě nabíhám a neodejdu z ní, dokud nebudu mít požadované dokumenty v ruce (čekám na ně už měsíc). Pokud bude zájem, mohu o průběhu návštěvy informovat :)

     
    Komentář ze dne: 21.12.2007 21:19:03     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Vepřitelna
    no musím říct, že zatím jsem s "vepřitelnou" vcelku spokojen, za celou dobu našeho vztahu (cca 10 let) to zaskřípalo jen jednou, když mi v zahraničí nefungovala bankovní karta, nakonec to vyřešila její výměna. do banky nechodím, neboť používám servis 24 a když už náhodou musím, tak tam mám takového toho poradce, který mi zatím vždycky vyřídil, co jsem potřeboval.

    špatné zkušenosti (a to velmi) mám naopak s HVB, začal jsem u nich ještě když to byl creditanstalt, ale co ti dělali... navíc měli největší poplatky ze všech.

    Komentář ze dne: 06.12.2007 11:31:25     Reagovat
    Autor: Viktor - Viktor
    Titulek:MojeŽlutobanka
    Klientem ebanky jsem již pár let ještě z dob "expandia". Popravdě mi její služby (po zkušenostech z Moravia a Agro, blahé paměti před krachem) připadaly jako zázrak. Jsem tedy už léta spokojeným klientem. Firemní účet vyplývající z podnikatelských souvislostí (úvěr) jsem měl u ČSOB. Jedním slovem DěsBěs, ale když půjčili, držel jsem hubu a krok, po splacení během dvou měsíců přechod ke Žlutobance S FIREMNÍM ONLINEKONTEM s úvěrem v řádech desítek mio. Obchoduji již 15, let ale tohle je zatím nelepší firemní účet, na který jsem narazil (přímá návaznost do účetnictví, vedení ve více měnách, online přehledy, převody v řádech minut, avíza příchozích plateb, atd, atd). Po spojení obou bank jsem si dělal starosti o kvalitu služeb, ale popravdě mi vyhovuje, že se rozšířil počet poboček (šeky, výběry atd.). Je tedy také pravda, že pro výběry hotovosti (v řádech 100 tis.) chodím jen do jedné pobočky (Praha), že mě znají, takže celá transakce probíhá rychle a s úsměvem. Chápu, že nejsem v pozici střádala, takže se moje zkušenosti mohou diametrálně lišit.

    Komentář ze dne: 06.12.2007 15:52:04     Reagovat
    Autor: virus007 - Neregistrovaný
    Titulek:mbanka
    Také jsem zažádal o účet v mBance, obratem mi přišel e-mail že jsem zaregistrován a budu kontaktován. Takže už se těším, jen pro upřesnění, zde je ceník poplatků, ve kterém v žádném případě není nic o nutnosti měsíčního obratu.

    http://mbank.cz/pruvodce/sazebnik.html

    Pokdu vás to zajímá, na foru je spousta zajímavých dotazů i odpovědí.

    http://mbank.cz/forum/

    Nevím sice jak dlouho jim nulové poplatky vydrží, ale i kdyby to mělo být třeba jen rok, rád na nich ušetřím.

    Zatím mají se vším dorbný chaoz, ale tím že na to nijak zásadně nespěchám, tak jsem v klidu...

    Komentář ze dne: 07.12.2007 16:20:52     Reagovat
    Autor: challenger - Challenger
    Titulek:Pánové
    uvědomte si, že není žádná MOJE banka ale že je to JEJICH banka. Naše bankovnictví se potácí v krizi služeb zejména proto, že:

    1. lidé jsou blbí a z komunismu zvyklí neprotestovat. Proč by tedy jakákoli banka (tedy všechny banky v ČR) poskytovala lepší služby, když jí k tomu nic netlačí? Libertariánské knížecí rady typu "změňte banku, trh to vyřeší" se míjí účinkem, protože služby všech bank v ČR stojí za hovno. Proč? Lidé to dovolí a také nemají jinou možnost - zaměstnavatelé nejsou povinni vyplácet peníze za vykonanou práci hotově, co hraje bankám do karet.

    2. pro zahraniční majitele našich bankovních domů nepředstavuje malý český bankovní trh žádnou zásadní překážku v přežívání, takže na kvalitu a produktivitu v českých bankách zvysoka kašlou. V takové velké společnosti se situace jen málo liší od státního podniku, vlastníků je mnoho, jsou daleko a jendotlivě o ničem nerozhodují (jako u státního majetku), socialismus v takových korporacích jen bují.

    3. situaci navíc komplikuje stav, kdy většina klientů je velmi opatrná, protože zažila bezprávný stav za Klausova Klondiku, kdy spousta lidí přišla o svoje úspory v pochybných investičních akcích typu "futurum aurum - odpovědnost za každou korunu" nebo v akcích typu "Motoinvest" "Union banka" a další, které totálně uzemnily jakoukoli ochotu obyvatel investovat a riskovat - nikdo není zvědavý na bankovního zmrda, který si ulije mé celoživotní úspory jako klienta na svá soukormá na konta na Kajmanských ostrovech. Zloději navíc nebyli nikdy potrestáni.

    4. z toho vyplývá stav, kdy v Čechách není v bankovních službách prakticky žádná konkurence, banky jsou plné debilních vohnoutů, kteří znají jen a pouze tu nejjednodušší cestu, jak vydělat peníze - totiž ojebávat klienty na poplatcích a poskytovat služby veskrze velmi mizerné.

    jen tak ze srandy porovnejte výši a kvalitu služeb méhjo českého a maltského poskytovatele bankovních služeb:

    1. Úroky: česká banka - 0.2%, maltská banka 1%
    2. Poplatky: česká banka (internet banking (nižší security level), phone banking, karta Visa Electron): paušál 1200 Kč/rok + nadpoplatky za výběry, - celkem asi 2000 Kč/rok, maltská banka (internet banking - vyšší secutirty level, phone banking, karta Visa embosovaná mezinár + možnost platby po internetu): poplatek 180 Kč za internet banking /rok + 330 Kč za Visa kartu/rok tedy celkem 510 Kč - tedy 4x méně. Vzhledem k velikosti vkladu a úrocích tyto poplatky NĚKOLIKANÁSOBNĚ zaplatí připsaný úrok.
    3. transfery do a ze zahraničí: SWIFT charges u maltské banky jsou omezeny - mezi 350-800 Kč za JAKOUKOLI částku, 350 Kč je minimum, co zaplatíte. U české banky se tato částka minimálně vyšplhá na 500 Kč a ještě vás ojebou, když vám náhodou přijde částka ze zahraničí.

    Maltská banka přitom obsluhuje jen asi 200 000 klientů, česká banka cca 3 000 000 klientů, Maltská banka však poskytuje velmi výhodné služby investiční, investovat umí, narozdíl od českých vohnoutů, kde proděláte kalhot, resp. to, co vyděláte, vám seberou na poplatcích. Když se také podívám na platy např. investičního poradce v maltské bance a české bance a srovnám ho se svým platem, v ČR a na Maltě, pak mě služby investičního poradce (mnohem kompetentnějšího, který se i přes jazykovou bariéru s vámi baví tak že všemu rozumíte) přijdou vzhledem k velikost mého platu na mnohem méně, než v České republice, kde jde o bandu přeplacených zmrdů, co jenom papouškují reklamní moudra a pak vás ojebou. Kdo umí, umí, kdo neumí, ojebává klienty v české bance.

    Prostě český systém libertariánského ojebávání funguje jen ke škodě českého obyvatelstva a tak to bude i do budoucna. Musíte počítat s tím, že prostě budete platit a platit a nedostanete za to žádnou protihodnotu.


     
    Komentář ze dne: 07.12.2007 16:33:51     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Pánové
    1. Trh by to vyřešil. Otázkou je, zda to, co panuje v ČR je možno nazývat trhem. Nota bene v bankovnictví, kde jsou státní zásahy ještě větší, než je v kraji zvykem.

    3. No já pak ale nevím, kde je hranice. Bude na každém okně napsáno "skočíte-li z okna, můžete se zabít"? Hajzlíci si vždy najdou cestu, jak důvěřivější a jednodušší lidi napálit, ať je u vesla kdokoli. Podle mne vede cesta přes vzdělávání těch lidí než přes regulace, dohledy a jiné státní buzerace.

    Bod č. 4 mohu bohužel jen podepsat :-(

    Co se týče účtu, tak jsem na tom v NL nějak podobně, nebo o kousek lépe. Poplatky za vední neplatím a za výrobu karty dám 7.50 Euro (jednou za 2 nebo 3 roky). Za platební příkaz do ČR neplatím nic (za urgentní tuším 4.50), zato v ČR mne banka obrat nezapomene.

     
    Komentář ze dne: 07.12.2007 18:31:08     Reagovat
    Autor: Corwin_x - corwin_x
    Titulek:Re: Pánové
    Ad bod 3) - dovolím si nesouhlasit. Můžu mluvit za ústav, který znám - KB (ano pracuji tam - do toho, kamenujte mě :) ). Platbu do 50.000 EUR můžeš poslat jako europlatbu při nastavení poplatku SHA a znalosti IBAN a SWIFT za 195 Korun Kocourkovských... U vyšších plateb je to samozřejmě horší, nicméně i vyšší platba se dá rozdělit do menších částek, pokud je to možné a účelné...

     
    Komentář ze dne: 07.12.2007 19:05:01     Reagovat
    Autor: Marty - Marty
    Titulek:Re: Re: Pánové
    Jo, jenomze pokud platis do zahranici fakturu nebo zbozi v I-shopu, tak te za platbu s poplatkem SHA velice rychle poslou do jednoho hezkeho mista zenske anatomie. Ve vetsine takovych pripadu jsou poplatky OUR primo vyzadovany...

     
    Komentář ze dne: 07.12.2007 21:50:57     Reagovat
    Autor: Corwin_x - corwin_x
    Titulek:Re: Re: Re: Pánové
    Netvrdim, ze je to dokonale, jen ze to jde i levneji... A na e-shopu bych radsi platil kartou, pres paypal nebo moneybookers, pokud je to mozne.

     
    Komentář ze dne: 08.12.2007 13:31:30     Reagovat
    Autor: mhi - mhi
    Titulek:Re: Re: Re: Pánové
    V zemich EMU se pouziva specialni druh platby, kde nastavite skutecne typ SHA, ale ten funguje tak, ze vy platite svuj poplatek, prijemce take ten svuj, zadne dalsi tam nejsou. Jsou to presne ty platby do X tis. EUR, a u obou bank je poplatek minimalni (moje firma ma treba tusim 0.18 EUR). Prestoze vsichni pisou na faktury o tom, ze se mate ujistit, ze poplatky vzesle z prevodu zpalatite, bez problemu akceptuji SHA pokud jde o euro payment a ten jejich poplatek u SHA samozrejme ignoruji.

    Samozrejme nechapu, proc si banky v CR uctuji stokoruny za neco, co v cizine stoji radove koruny...

    The following conditions must be met in order for the EU payment to be effected:

    * payment currency is EUR;

    * payment type is standard;

    * payment amount is up to 50,000 euros

    * the payer’s bank and the beneficiary’s bank must be located in an EU member state;
    * the correct IBAN (International Bank Account Number) of the beneficiary and BIC (Bank Identification Code – i.e. SWIFT code) of the beneficiary’s bank must be specified;

    * the IBAN of the beneficiary and the BIC of the beneficiary’s bank must refer to a particular member state;

    * the payer and the beneficiary share the costs (the commission fee is equally divided i.e. SHA);

    * the “payment details” field must be filled out;

    * the payment is made from an EUR account and
    transferred to an EUR account;

    * EU payments are made electronically via Solo Internet.


    Once the above payment conditions are met, the bank shall automatically process the payment as an EU payment.


     
    Komentář ze dne: 07.12.2007 19:14:44     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Pánové
    To si z nás děláte legraci, nebo jste opravdu tak blbej, nebo je to Kocourkově tak hrozné, že to, co tu presentujete, je opravdu skvělé řešení?!

    Europlatby jsou v civilisovaných zemích *zdarma*. Dokonce i když ji pošlu jako urgentní, tak mne stojí pořád o dost méně než to, co Vy tu presentujete jako nějakou vymoženost (tedy na odesílacím konci, to jak mne okrade česká banka nebudu komentovat).

    V praxi vyzkoušen převod IRL->NL, NL->D, UK->NL. Nikde posílající neplatil žádný poplatek a příjemce dostal na cent přesně to, co prodávající napsal do políčka "částka".

    Takže se prosím pěkně jděte vycpat i s KB a pouhými 195Kč...

     
    Komentář ze dne: 07.12.2007 21:59:06     Reagovat
    Autor: Corwin_x - corwin_x
    Titulek:Re: Re: Re: Pánové
    Hmm, je vam lip? Ja jsem to zvladl i bez osobnich invektiv, poprosil bych o to same. Hodnotit IQ prispivajiciho podle par radek je skutecne znak dokonalosti. Jak uz jsem psal vyse, netvrdim ze je to dokonale reseni, myslel jsem to spise jako dobrou radu. A pokud nekde vidite slovo pouhych, doporucuji navstevu ocniho lekare - nikoli, neni to levne, jen levnejsi nez obycejna zahranicni platba. A ted se s vasim laskavym svolenim jdu vycpat necim dobrym z lednicky.

     
    Komentář ze dne: 07.12.2007 22:33:58     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Pánové
    No promiňte, ale při daném stavu věcí bylo bývalo asi nejlepší zůstat zticha. Vaše dobře míněná rada jen podtrhuje, jak mizerný český bankovní "trh" je.

    Ještě byste mohl přidat nějakou pohádku o tom, jak vlastně máme být bankám vděční za to odírání. Ony peníze kazí lidi a banky tak vlastně tím okrádáním pečují o naše dobro...

    Řešením nejsou Vaše super služby, řešením je otevřít si účet v rozumnější, tj. zahraniční bance - dokonce i v EU se takové najdou.

     
    Komentář ze dne: 08.12.2007 18:43:15     Reagovat
    Autor: Corwin_x - corwin_x
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Pánové
    Já vám váš názor neberu, dokonce s ním částečně souhlasím. To že v té bance dělám neznamená, že se 100% ztotožňuji s jejími názory. Spíš jsem chtěl nabídnou takový malý náhled z "druhé strany barikády". A že se vám nelíbí nějaká instituce snad ještě neznamená, že každý kdo s ní má něco do činění je automaticky zmetek. No a s tím zůstáváním zticha - nepotěším vás, jít se stádem a "držet hubu a krok" není můj styl :)

    Komentář ze dne: 09.12.2007 17:28:30     Reagovat
    Autor: Rhino - Rhino
    Titulek:Žlutobanka
    Bohužel musím souhlasit s autorem. Lepčí služby až mi taky začínají lízt krkem.
    Začal jsem s RB pár měsíců po jejím vstupu na náš trh, po ztrátě trpělivosti s absolutně de..lním netbankingem u KB. (mimochodem, pořád to s novější Javou tejden nejde?) Vše bylo OK, snad až na absenci hromadné autorizace plateb, ale bez toho se dalo žít. Vyhovovala mi hlavně funkčnost věcí samozřejmých (tehdy i u nás) - sobota večer, osobní účet již nemá dostatečný zůstatek pro platbu kartou, usedám k veřejnému PC na belgický benzínce a za 5 (slovy pět) minut platím "nabitou" osobní kartou a jedu dál. Ale to bylo ještě před lepšími časy. Od té fůze nebo co to bylo, jen čekám, která další změna k lepšímu bude pro mě ta poslední...

    Komentář ze dne: 17.12.2007 21:35:43     Reagovat
    Autor: mman - Neregistrovaný
    Titulek:mBank
    tak uz prisel balicek mBank,potvrzeni na netu bez zadrhelu,netrpelive cekam na aktivaci(az dostanou podepsanou smlouvu)

    Komentář ze dne: 21.12.2007 15:45:22     Reagovat
    Autor: baby - Baby
    Titulek:UK
    Temer tri roky jsem dokazal zit jako OSVC v CR bez banky a uctu. Skoro zadne problemy, platby na ruku a vydaje pod kontrolou. Po me zmene na ostrovana jsem byl nucen uz nejaky bankovni ustav vyhledat, duvodou je myslim vice nez dost a vyjmenovavatvsechny, je plytvani mista. Nicmene jsem si zaridil konto u Lloydu. Pul roku jsme vyuzival za mesicni poplatek ₤3 jejich Silver account, zahrnovalo to me pojisteni, pojisteni auta s asistencni sluzbou AA, pojisteni mobilniho tel. pri ztrate, nebo ukradeni. Po pul roce platba narostla na cca. ₤7. Rozhodl jsme se tedy ze prestanu vyuzovat sluzby Silver a prejdu na Basic, trvalo to ai 5 minut u meho osobniho bankere i se zmenou bydliste. Ted platim krasnou nulu a to za vsechny standartni sluzby (vyber z diry ve zdi, transakce a platby na internetu i mimo, vedeni uctu, platba kartou atp.). Po navratu do CR se asi vratim k proverenemu systemu. Vim ze to funguje treba jen u me a ostatni bohuzel musi vyuzivat sluzeb mistnich bank, ale jen se opet pozastavuji nad tim, za co vsechno si banka dokaze nechat zaplatit.
    Nicmene UK ucet rusit nemusi, navic mi tam jeste plynou nejake valuty. Uvidim casem jeslti se nejaka banka aspon priblizi.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.