Komentáře ke článku: D-FENS automechanikem (ostuda roku) (ze dne 06.01.2004, autor článku: D-FENS)
Přidat nový komentář
|
jo jo takhle sem rozebral nejdrive kolo (jizdni), pak motorku a ted cele auto (do sroubku).. ..
..no na tom kole to bylo proto ze se mi tam sramotila prehazovacka, motorka kvuli vysisteni karburatoru a to auto .. no odmontovaval sem zadni svetlo a tak sem si rekl ze se kouknu na ram jestli je v poho .. no .. byl ale to jsem zjistil az po tom co jsem sundal , ksatli, motor, a cele auto kompletne odstrojil.. no a kdyz sem v tom byl tak sem si rekl ze kdyz uz ho mam takhle odstrojeny tak ze se robnou mohu kouknout ne vsechny ty casti co sem s toho vyndal..
..mam pokracovat dal ?
|
|
Další věc - moje noční můra - jsou kryty konektorů, nesčíslněkrát jsem po připájení několika (desítek) barevných drátků na piny konektoru zjistil, že
- nemám na kabelu nasazenou převlečnou krytku
- mám na kabelu nasazenou převlečnou krytku, ale obráceně
- kabel je třeba ještě někudy provléknout
- použil jsem konektor opačného pohlaví
- zapojení pinů je to, co mělo být na druhém konci
atd., atp....
|
|
|
Hrozný. Jestě, že se mi to u každého kabelu, který dělám, nebo opravuji, stane tak jednou, maximálně dvakrát.
I když víceocasý kabel na RS485...
|
|
Klasika.
Ja jsem takhle jednou pul dne spravoval pracku. Po hodinach mereni jsem dospel ke dratu, ve kterym stava mela bejt ale nebyla. Ten drat vedl do dverniho spinace. Kdyz jsem zacal ten spinac mordovat ven, vsiml jsem si, ze jsem mel ty dvirka spatne dovrene a proto ta pracka nejela. Zaklel jsem, spinac jsem dal zpatky, sracku (jinak te pracce uz nerikam, i kdyz za nic nemuze) jsme zadekloval.
Cely odpoledne v tahu, o sracce vim vse :-))
|
|
peknej clanek.. libi se mi, kdyz si autor takovychto stranek umi udelat legraci i sam ze sebe.. :)
|
|
Prima článeček, docela jsem se pobavil, jsem totiž snad ještě větší technické nemehlo a úplně jsem se viděl.
AD stav komunikací v ČB na přelomu 2003/2004: já si rozbil hubu i před dvěma měsíci zakoupeného Megana na Krumlovském mostě přesně na Silvestra, když jsem, já vůl, jel pro tchyni, která si užila divadelního představení v Metropolu. Krásně zasněžená silnice, pod úžasným prašanem stejně úžasně svěží ledík. Policajti u mě byli hned a ani dýchnout mi nedali - stejně jsem nic nepil. Oprava stála 128000 kaček. Pokuta 300 za nepřizpůsobení blablabla... Blahořečil jsem si za uzavřenou havarijní pojistku.
|
|
Absolvovani VS technickeho smeru nijak nezvysi prakticke dovednosti :-)
|
|
a tim to asi bude :) Jednou jsem takhle po generalce slozil auto a po pul dni bezuspesnyho startovani a rozebirani vseho (doslova, vcetne kontroly tesnosti ventilu) jsem nasel dratek, kterej jsem zapomel pripojit k rozdleovaci.
Jinak, peknej clanek. Cloveka vzdycky potesi cizi nestesti :)
|
|
Musel jsi mít opravdu pech, D-Fensi. U mě vydržely hadičky 8 let (teda né u mě, u Formana), pak začala unikat kapalina a tím pádem to chodilo částečně, což ovšem dalo průchod nářkům zamindrákovanýho vohnouta z STK vyústivším v neobstátí a následné návštěvě. Pochopitelně jsem si ten krám taky vyměnil sám. U nás ve Stodůlkách máme přímo Škodováckou prodejnu a tuhle věc měli dokonce na skladě. Sice jsem nečekal cenu 900,- za 3 pístky z plastu a 3 m PE hadičky, ale řekl jsem si, že se jedná o originální autorizovanej díl a obočí nechal klesnout do původní polohy. Nakonec sám bych to doma levnějc nevyrobil, tak co.
Zapomněl jsi zmínit ty úžasný úchytky hadiček, který jsou one-way ticket a vyprostit z nich hadičku = oddělat je. Nahradil jsem je klasickejma zubopáskama na elektroinstalaci a celou věc pustil z hlavy. Palubku ani žádnou její část jsem nesundaval, chce to ale dobrý míření z motoru do tý dirky kde ovladač začíná. Napoprvé by to dal asi jen Robin Hood. Nebo to dělejte ve dvou - jeden v motoru, druhej v kabině.
Shrnutí:
+ zase jsem si po čase něco sbastlil a funguje to OK :-)
+ ušetřil jsem cca 600,-
- strávil jsem s tím odpoledne
- pár odřenejch kloubů
- pár dní jsem chodil se špínou za nehtama, protože to co je v motoru se prostě beze zbytku umeje až na popadesátý
- prodavač (v orig. prodejně Škoda!!!) mě ujistil, že 8 let mohly vydržet ty originální hadičky, ale tyhle že půjdou do prdele za podstatně kratší dobu
Lessons learned: příště ani omylem, do servízu pojedeš, mrcho!
Týká se Formana vyrobeného 11/1994.
|
|
Hehe vyborny clanok, este ze som sa rozhodol si prezriet starsie clanky. Neviem co je na tom pravdy, ale s stk sa to da riesit vraj tak, ze pred tym, nez sa tam ide, sa z auta ta sracka proste vyhodi a diera po ovladaci sa zaslepi originalnou skoda zaslepkou. A je po vtakoch. Nikde v technicaku korektor spomenuty nie je, takze nie je dokaz, ze tam ma byt.
|
|
Opravoval sem korektor světel několikrát, na svém i cizím autě. Dá se celkem snadno protáhnout pod volant a demontuje se jen kryt pod volantem. celá oprava je tak na deset minut. A když něco rozdělám, dám to dohromady tak jak to bylo předtím. A pokud to předtím jelo a teť ne, udělal sem blbost já. Taky se mi to stává.
Chce to klídek, kafe a dobrou náladu. Pak to přemýšlí líp a de to samo. Jura
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek D-FENS automechanikem (ostuda roku)
|