Tak mi to nedá a jen tak pro (s)prdel bych vám rád předal svoji zkušenost
s kamerovým systémem v Praze. Rovnou raději předesílám, že jsem pyrát –
majitel zlého auta, kterého rozčilují současné poměry vybroušené k absurdní
nedokonalosti, mimo jiné také zmr. Humlem, který zavedl berné za využití
práva nevypovídat.
Přejdu jedním rychlým skokem, že věřím na plně automatický
a sofystykovaný kamerový sovtfér s rozpoznáváním SPZ běžící na turbo celeronech
133Mhz, asi tak jako na íránskou
stealth stíhačku a zrovna tak, že zákrok zmr. Humla pouze jednoznačně
podtrhuje zoufalost s jakou se opicajti vyrovnávají s přestupky „na kameru“
a rovnou přejdu od teorie u stolu k praxi za volantem.
Nějak mi zkrátka nemohlo ujít, že ačkoliv spousta řidičů je opravdu
svědomitá (čti vystrašená) vídám běžně pod kamerou také spoustu zlých aut
jezdit daleko rychleji než daných 50,- a nějak se mi prostě nezdá, že by
všechna ta zlá auta měla Sprdel předplacený. Možná teda existuje už nějaká
zaručeně-nevytunelovaná SprdelCard, nebo všichni ti pyráti platí rovnou
na kamerách ze svých ultra kůl smartfounů, já o tom nevim. Každopádně teda
doufám, že nic takového nejni, nebude a že jsem žádnému vykutálenému ouvředníkovi
neposkytl další bezva nápad jak nám víc posrat život. I tak nám tu připravili
mistři posranci už dost fajnovostí a současnej kamerovej systém s upgladem
zmr. Humra je dozajista jednou z těch, která má teda fakt grády a určitě
hodně napomohá bezpečnosti a zklidňování dopravy (pauza pro smích).
Nebudu se zdržovat na Spořilově, kde se čas nemohli ani dohodnout jestli
„pade jo nebo pade ne“ a budovatelé protihlukových bariér by nejspíš zaplakali
a přejdu rovnou k, dle mého názoru, největšímu paradoxu, který zažívám
pravidelně a to na cestě z centra po magistrále. Po této cestě totiž obvykle
většina řítičů v opravdové obytné zóně od Pavláku, přes nuselák, až nahoru
kolem věznice jede krásný 60 – 80km/h. Což si dle mého názoru zaslouží
cenu: DOKONALE ZTIŠENO! Ovšem těsně na začátku rovné, přehledné tříproudé
silnice v komerční zóně firmy Mrtkoskvost všichni prudce brzdí na 40km/h,
protože „kamery voe a co kdyby, pro jistotu“. Opravdu by mně zajímalo,
komu by asi tak soud přiřkl odpovědnost za případnou srážku, kdyby řidič
vpředu řekl, že prudce zabrzdil kvůli kamerám. JAK BEZPEČNÉ!
Určitě se najdou tací, kteří úsek znají a namítnou, že úsek je od dob
zahájení monitoringu přehledný už jen v noci, páč tam přes den všude postávají
auta, která se hýbou jen velmi sporadicky. Občas si můžete všimnout i couvajícího
auta, ovšem podotýkám, že v tomto případě jde pravděpodobně pouze o oční
klam, a když hodně zpomalíte, zjistíte, že se ve skutečnosti pohybuje dopředu
velmi pomalou tachometrovou padesátkou s rezervou (cirka 29,-). Samozřejmě
já osobně takové chování respektuji, zkrátka všichni nejsme normální a
to se zákonitě promítá ve všech sférách i f té silniční. My ostatní příčetnější
holt musíme brát ohled na sebevrahy, masochisty a zkurvené bezohledné egoisty,
kteří našli v pomalé jízdě nový způsob jak srát ostatní. JAK BEZPEČNÉ!
Následuje klasická situace, kde se projevuje zajebanost průměrného ovčana,
který věří, že „maximální povolená rychlost = absolutní rychlost“ a má
tak i absolutní přednost a právo jezdit si v jakym pruhu chce. Typicky
se všichni štítí využívání pravého pruhu, protože „voe nejsem tak pomalej“,
a tak vzniká pravidelně situace, kdy se rychlejší pruh tak nějak přelévá
zprava doleva zrovna tam, kde nevězí ostrovy stojících aut. JAK BEZPEČNÉ!
Korunou všeho je ovšem Sprdelem daný vznik, nového cech elitních ultrapochcávačů.
Nerad bych někomu dával jakýsi návod, ale pravda je taková, že určitá skupina
zlých aut přišla s upgradem programu stínítko 1.0 na program clona 2.0.
Jinými slovy, kde ti zákon zvětší hrozbu, zvětš si stínítko. Požehnáním
jim tak budiž pod kamerou potkat dodávku, autobus, náklaďák i větší esůvé
prostě cokoliv co má dostatečně vysoký a kolmý konec a dostatečně dlouhou
brzdnou dráhu. Princip je velmi jednoduchý, až prostoduchý, kde je mrtvý
úhel tam není SPZ a kde není SPZ tam není žádná SprDel. Jedním slovem BEZPEČNÉ!
Doufám, že tohle jednání stát brzy zarazí, zákazem provozu aut s kolmým
koncem, ale spíš předpokládám, že to zdaní, to je dnes kůl a in.
Závěrečným trikem brilantních pouličních cirkusáků, který opět nikomu
nedoporučuji je vyhnutí se kamerám za pomoci odstavného pruhu. No není
to paráda a hlavně BEZPEČNÉ!?
Zkrátka si myslím, že Kamerový systém opravdu vysoce zkvalitnil dopravní
situaci v Praze. Od teď rychlý zmrdi jezdí jako prasata, brzdí seč jim
asfalt stačí a kličkujou mezi pomalýma zmrdama. Obyčejný ovčan to přejde
nadávkou, další volby zvolí ANOfert, a všechno poslušně zacvaká, protože
drží hubu a je posranej až za ušima.
Ještě chybí způsob platby bezkontaktní kreditkou rovnou pod kamerama.
Gratuluji zmr. Humle, stvořili jste dokonalý (ne)řád
09.12.2013 Voxnox