|
za nás slepice musím říct, že zkusit vlézt komukoliv před auto na přechodu by mělo být poukázkou do cvokhausu. Trénovat s kočárkem, jestli někdo dokáže zastavit je na metál za hloupost.
další hloupostí je jásot nad nesmyslným státním zákazem činnosti. Nakonec stát milostivě uděluje řidičáky, aby měl následně co odebírat. Kdyby byla slípka odsouzena k náhradě bolestného, šoku, zlámané nohy a já nevím čemu ještě, bylo by to v pořádku. K čemu bude babce z přechodu zákaz činnosti slípky, nechápu. Ale možná jsem jen slepice kropenatá a až se mi podaří dohlídnout dál než ke sporáku, tak to pochopím.
|
|
|
Začni radši něčím jednodušším. Třeba tím, co to je "pasivní agresivita. Až to dáš, můžeme opatrně přejít k autům bez řidičů :)
|
|
|
|
Agresivní pasivita? Tak ta je úplně nejhorší.
|
|
|
"pasivni agresivita" ...to jako obcanska neposlusnost? :-)
|
|
|
ježíši promiň, já zapomněla, že musím jednoduše, protože jsou tu i pomalejší čtenáři. Hrozně se omlouvám, rozhodně to nebyl žádný útok na vás, kterým příroda nenadělila. Než si to tu dořešíme, vnímavější čtenáři si zatím mohou něco sníst. :-D
|
|
|
No kdyby nám příroda ještě ke všemu nadělila, to byste byly už úplně devátý. :))
|
|
|
Co s tím má společného Stanislav, probůh?!?
|
|
|
To je taková těžko přeložitelná sudetská slovní hříčka. Ale je to velmi vtipné!
|
|
|
povidali, že mu hráli, vole. Celou historií se jako červená nit táhne snaha, zahnat ženský do kouta, hádej proč? Protože jsou slabší a méně schopné? No ani bohový, protože z nich máte strach neb jsou prostě lepší. Nebo dokážeš jinak vysvětlit tu snahu omezit až na dřeň jejich možnosti? Povídej, přeháněj a nezapomeň, že to není hitovka posledních pár let, ale vleče se to s váma už tisíciletí. Tak kdo je tady opravdu šéf, vy hysterický záchvatovitý omezovači, který se strachy klepete v koutě, že se to provalí, aha? :-)
|
|
|
No to je jednoduchý proč. Žádnej strach, žádný schopnosti. Nádoby hříchu jsou to a nikdo nechceme žádný kukačky! Tak proto ten řetěz v kuchyni. Kdyby se jim dalo věřit... :)
|
|
|
ne tak docela, přece se na kukačky můžete vykašlat, stejně jako na vlastní. Pročpak to neděláte? A jo vlastně, už vím, vždyť i příroda je ženská. Taháte za kratší, jen se s tím nedokážete smířit. To je smutný úděl, je nám vás líto, jen jsme tak na výši, že to nedáváme znát. :-)
|
|
|
Bys koukala, jakej fofr by nastal, kdyby se v populaci dělaly plošně testy DNA. :)
Vykašlat? Blázníš? Hnusnej stát nám v tom brání. A jak! Už abysme ho demontovali. Ať žije AnCap!
|
|
|
Jste si zcela jist, že kašlání na kukačky bude přesně odpovídat Přirozeným Právům?
|
|
|
Zatím si nejsem zcela jist. Ale předpokládám, že nám v tom definitivně jasno udělá některý z následujících dílů, odhadem tak osmistý padesátý třetí.
|
|
|
Já v tom poměrně dost jasno mám dávno; ale nerad Vás vidím tápat -- pokusím si domluvit se s panem Urzou, aby paralelně vedl i kurs po mladší a méně pokročilé ;)
|
|
|
Děkuji, snad později. Je sice zřejmé, že ochotně přijímá výzvy hodné jeho velikosti, nicméně nerad bych jej přespříliš zatěžoval. Již tak bývá občas velmi vytížený. ;)
|
|
|
No ženský jsou, pravda, schopny všeho ale na pazourek na klacku a jeho fce stejně musel přijít samec. Protože věděl, že mamuta musí ulovit a ne ukecat.
|
|
|
Odpusťte duševně slabšímu - pasivní agresivita je něco, jako dívat se někomu za zády drze do očí?
|
|
|
Zastavit rozjeté auto není jen tak. Zastavit chůzi není problém. Oči mají řidiči i chodci stejné. Proto jsem v případě střetu auta a chodce zpravidla předpojatý vůči chodci. Přestože zákon a většina to má obráceně.
|
|
|
Jistě, chodec auto vidí... a za ním další... a další... a další...
Proto existuje vynález zvaný přechod pro chodce. Ten spočívá v tom, že řidič vidí chodce a předpokládá, že tento mu tam vleze, protože aut je moc a chtít po chodci sprint s batohem sice můžete, nicméně ho neočekávejte.
Takže když místo zpomalení ještě zrychlíte, aby to nestihl, tak se nedivte.
|
|
|
Divím se každému, kdo leze do vozovky, aniž by si byl jistý, že je to bezpečné. Proti vynálezu zvaným přechod, kde by MĚL řidič bezpečné přejití umožnit nic nemám.
|
|
Nechápu ten argument, ta paní už tam ležela. To je snad vtip? Tak vážně někdo argumentuje, ona tam ležela a ja do ní najela?
|
|
|
To je od Izera, v jedný z jeho policejních akademií se odehrál přibližně následující dialog (v autě, ne zrovna pomalá rychlost...):
"Poslyš, nejedeš trochu špatně?"
"Dobře jede, ta paní už tam ležela"
|
|
Dneska jeden expert v SUV problikal celý kruhový objezd. To by se dalo pochopit, ale používat přitom levý blinkr už vyžaduje zvláštní schopnost.
V neděli jsem jednoho dojel, měl novější Mercedes a úplně bílou hlavu. Měl na 70ce tacho tak 60 a něco a volný čas trávil blikáním varovných světel. Když minuly serpentinky a já ho mohl předjet, bavil se na dohled blikáním dálkovými světly. Asi naznačoval, že by se mělo jet 70 mínus něco, ale mý EVO k tomu neukecám.
Já bych nerozlišoval mezi pohlavími, blbci se najdou všude. Tím netvrdím, že jsem někoho někdy taky nebo furt nenasírám.
|
|
|
To mi pripomnelo jednoho experta ze soboty. Ten byl evidentne naprosto zmateny kruhacem, protoze pred nim dupnul na brzdy (i kdyz bylo siroko daleko prazdno), projel ho ani ne dvacitkou a pote co z nej odbocil bez blinkru stejnou rychlosti pokracoval dal.
Mel jsem diky te nesmyslne nizke rychlosti dost casu si ho zezadu prohlidnout, takze jsem si vsiml fascinujici veci - mel v aute obrovskou navigaci (displej s uhloprickou minimalne sest palcu) nalepenou bez nadsazky uprostred celniho skla, asi aby vsichni videli ze na to ma. Je od dotycnyho pekny, ze aspon nejede rychle kdyz hovno vidi, ale normalni clovek by si ten kram pridelal tam, kde mu nezabere tretinu zornyho pole.
Nastesti jsem za tim kretenem nemusel jet moc dlouho.
|
|
|
Asi nová móda, v pátek jsem na dálnici předjížděl nějakýho Matize nebo co to bylo a přišlo mi, že má na čelním skle přidělanej tablet. :-)
|
|
|
|
> Dneska jeden expert v SUV problikal celý kruhový objezd. To by se dalo pochopit, ale používat přitom levý blinkr už vyžaduje zvláštní schopnost.
V niektorych krajinach pouzivaju: lavy blinker = idem na treti vyjazd (dookola). I ked u nas asi bude castejsi ten pripad, ze vodic nevie cim ma (ne)blikat, nez ze by mal takyto prineseny zvyk.
Ale zase pravy blinker pri najazde (= idem na prvom prec) sa da vidiet celkom casto.
|
|
|
Ale to se dělá pouze v okamžiku nájezdu na kruháč, nikoliv následně...
|
|
|
při nájezdu na kruháč se nebliká. Bliká se při výjezdu. Nájezd na kruháč není odbočování, jinam než "rovně" na kruháč se jet nedá.
Upřímně, to že někdo bliká při nájezdu na kruháč je sice blbě, ale nevadí to. Víc mě serou ti, co při výjezdu z kruháče neblikaj.
|
|
Pro mne je hlavním sdělením tohoto literárního výronu to, že autor má mindrák z atraktivních paniček v SUV, páč žádná podobná mu ho nikdy nepřeblafne. Takže pokud by svůj čas u PC strávil místo sepisování tohoto výronu čučením na nějaké pěkné porníčko, tak by udělal pro svoji duševní pohodu možná více.....nemluvě o tom, kdyby při tom navíc uchopil svého čůráka do ruky.......
|
|
|
Aneb dobrá rada nad zlato. Navrhuji toto poradenství provozovat za peníze, protože rozhazovat taková moudra mezi internetovou lůzu zadara, to není snad ani házení perel...
|
|
Článek měl asi informovat čtenáře o tom, "co všechno je u nás dneska možný". Přiznejme si ovšem, že nejde o žádný literární skvost a nic vyloženě nového nebo neočekávaného jsme se nedověděli. Přece jen mě ale něco mírně překvapilo - a to vztahovačnost části diskutujících - i průměrně inteligentní křeček snad z textu musí pochopit, že článek nezobecňuje na tvrzení "Všechny ženský za volantem jsou slepice". Autor prostě viděl jednu konkrétní osobu ženského pohlaví, která podle jeho názoru slepičí mentalitu předvedla způsobem řízení, zaviněním dopravní nehody a hloupou argumentací jak na místě, tak později u soudu. Osobně nemám důvod pohledu autora nevěřit, jeho popis událostí, u nichž byl očitým svědkem, dává mnohem větší smysl, než od stolu vykonstruované rádobyobhajoby ve stylu "taky to mohlo bejt jinak, třeba takhle..." Rovněž chápu autorovo rozhořčení při představě, že onu bytost zřejmě časem může opět potkat v silničním provozu, a to bohužel i za volantem.
|
|
Musím se bohužel přiznat, že ač mě obsah zajímal, tak byla bolest to dočíst do konce. Ten styl psaní je ke čtení vhodný možná tak pro masochisty. Nedovedu si představit, že bych toho četl víc, jak deset stránek a neupadla mi hlava.
|
|
Mam trochu problem s tim, kdyz nekdo umele zvysuje atraktivitu sveho vyplodu tim, ze pouziva v nazvu D-Fensem pouzity nadpis a radoby D-F styl psani.
Vetsinou jsou tyto opusy psany lidmi, kteri by nemeli psat vubec a ktere se nedaji cist.
Budiz cest vyjimkam, toto bohuzel vyjimka neni.
|
|
|
jo soudnost, ta by měla vycházet zevnitř. plagiátoři obecně (nejsou-li fakt vtipní a těch je minimum) jsou politováníhodné existence. kromě formy mohl autor zařadit myšlenku i pochopitelným způsobem.
|
|
Nevim, kam jinam napsat tu novinku, tak sem...
Sice to na Novinkách nikde není, ale co jsem videl v TV omylem kousek nejakeho zpravodajstvi, tak Okresni soud v Pribrami dnes konstatoval, ze ten fizl, co sejmul toho kluka na motorce v Dobrisi, vůbec za nic nemůže a muze si za to ten kluk sam.
Pravda, doslo k odvolani, no necekam prilis jiny výsledek.
Docela si pamatuju, jak tu bylo optimistu, ze dozajiste se bude rozhodovat spravedlive a ze fizl to ma jasny...
|
|
|
|
Tohle už vyžaduje trochu jiný level než samolepky s Heydrichem. To je tak na
BUZEROVAT A VRAŽDIT
OPICIE
|
|
|
|
Přeci jen jsou zde jisté jemné nuance rozdílnosti: on přímo někomu nadává. Toto přece nemá s nikým nic společného, veškerá podobnost je čistě náhodná.
Dle pár diskutérů mu navíc šatlava hrozila i před tím…bez zabředávání do diskuse o tom, jestli kriminál je nebo není správně, lidé jeho ražení jsou velmi často grázlové, takže na tom něco být může…
|
|
|
To vypadá, jakoby autor byl doma nějak sexuálně šikanován
|
|
|
No, takovej expert nejsem a autorovi je právem vytýkána literární neobratnost a umělý tuning pomocí osvědčeného výraziva zdejšího ekosystému.
Jenže na druhou stranu jsem a ne jednou byl svědkem jednání obdobného typu. Tedy jednání slepice. A myslím si že tento fenomén samičího chování zaměňovat s prostým blbstvím nelze. To je samostatná kategorie právem.
|
|
|
Mám dvě dcery, madam, matku, sestru a jejich fenu.
Táta raději zemřel :-)
Tím chci říci, že genderově podmíněné reakce znám a pokouším se je zvládat a přežít. Kolega je zjevně ve stadiu poznávání, a přechází do stadia odmítání. Ještě hodně vody Vltavou proteče, než stav věcí pochopí, zjistí, že s tím nic nenadělá a přejde do stadia smíření a posléze apatie.
Termín "jazykový tuning" mě výrazně zpříjemnil můj večer ve finálním stadiu genderového poznání.
|
|
Pjěkná cypovina. Ještě klika, že taťka zasunul do mamky a vznikl tento článek. Což takhle podrobit rodiče autora kritice? A vůbec, fšechny ste slepyce a basta. Mojí ženě to jde se všema kulatýma věcma a i s těma, co tady nejsou uvedeny. Asi je chlap, nebo co...jdu to zkontrolovat.
|
|
Mám najeto přes 1,3 mil. km bez nehody. V místech, kde je živo jezdím opatrně. Přesto, že by mě nemělo už nic překvapit, stává se to. Vlastním auto s vyšším posazením řidiče, ale kritizovaným za špatný výhled šikmo vpřed. Kroutil jsem hlavou, co na tom těm novinářským testérům vadí. Asi tak 58 tis. najetých km. S nataženými klepety nejezdím. Před 2 týdny jsem odbočoval vpravo na 4 pruhové vozovce, dělené ostrůvkem. Na přechodu pro chodce z mé pravé strany stála mladá žena, které jsem dal přednost. Jak se má. Mrknu jen tak vlevo a rozjíždím se. Když v tom dělá téměř stojku na rukou na mém levém blatníku mladík, asi vietnamské národnosti a skáče zpět bokem. To už jsem sice stál. Ale, kde se tam vzal jsem nechápal. Být to méně mrštný a duchaplný člověk, tak jsem byl na tom dnes asi hůře. A těžko to vysvětloval. Proč to píši? Protože si myslím, že nelze jen tak někoho soudit.
|
|
|
Vysledoval jsem, že čím menší zkušenost, tím rychlejší a kategoričtější závěry.
|
|
Moje osobní zkušenost řidiče, který vlastní ŘP několika skupin již 30 let a najezdil opravdu strašný statisíce a milióny km ( ty miliony včetně simulátorů:-)), je taková, že se sednutím za volant měním v šneka. Ne snad rychlostí, ale tím že vysunu oči na šťopky a rozhlížím se na všechny strany. Jízda je dnes relativně bezpečná pouze na okreskách, pokud tedy neberu zničenou cestu a riziko střetu s kombajnem. V Praze je půl řidičů z vesnických prdelí, co čumí na každé křižovatce jako blůmy, a druhá půlka jsou kriplové a píčy ve firemních autech. Obě množiny jsou samozřejmě značně prorostlé. Navíc tu běhá množství spratkózních parchantů, do silnice skáčou chromajzlové a geronti, toužící po smrti nebo alespoň po zranění, které jim přinese pobyt v nemocnici a pak nějaké to odškodné, v cestě se motají idioti se šlapkama, kteří trpí pocitem, že silnice slouží jejich zábavě, prostě hrůza.
Nejlépe si zařídím na chalupě, když sejkám zahradu svým traktůrkem. Nemusím čumět na všechny strany, odkud se přiřítí vymatlaná pizda s mobilem a zmalovanou držkou nebo gelový kokot v Audi Q. Nemusím hlídat idioty s berlou a spratky na kole. Jezdím si jen tak a jsem rád. Udělejte to taky a uvidíte, jak se vám uleví. Feminokrávy si natřesou prdele a třeba se i udělají a machobůčci si aspoň pěkně zařádí:-)))
|
|
|