Hlavní menu |  |
FAQ |  |
Toplist |  |
|
Komentáře ke článku: Překážky (ze dne 30.03.2008, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
CO TO KURVA JE??? Jako vtip dobrý :))
|
|
|
mě to nepřijde dobý ani jako vtip. Snad pokus ?
|
|
|
Na, to je prostě jen nějaká píčovina. Autor měl nějaký ujímání a v záchvatu křeče z něj vypadlo tohle. Příště doporučuji raději toaletu.
|
|
|
Nahodou, ja se velmi dobre pobavil :)
A malinko jsem se i poucil, co se vsechno muze stat... ostatne, nedavno jsem pred Prerovem dojel jakysi kram (zadny moderni maly nakladni auto jako Boxter nebo Tranzit, ale nejaky 20, 30 ci vice let stary Renaultik), prezizeny ze vyfuk skrkal o asfalt (!) a jedouci cirka 35 - 40km/h.
Ridic si byl vedom toho, co na silnici prvni tridy zpusobuje, ale viditelnost byla mala a este ke vsemu plna cara, tak jsem trpel. I kdyz mi ridic uhybal, tak jsem si rekl, ze to za to nestoji a doplouzil jsem se za nim na semafory, kde odbocoval doprava a ja s ulevou slapl na plyn, abych v zapeti zjistil, ze se v meste ritim sedmdesatkou a to je preci co - no spatne, ze :)
Po celou dobu jizdy za tim prezizenym oranzovym nakladackem jsem se modlil, aby se mu nahodou neotevrely dvere a nezacalo se na me z nej valit neco, jako treba tlakove plynove lahve ci tak neco...
To bych asi nerozdejchal.
|
|
|
Náhodou, na zasmání hezké :) Až na ty tupláky se mi to líbilo... Nemusí přeci být každý článek studnicí moudrosti... Stačí že potěší, ne?
|
|
|
tak přesně tohle jsem si po dočtení taky řek :-)
|
|
Sem už může psát každej, brzo napíšu i já s takovou.
|
|
|
Směle do toho, mladý muži ... :-) Né že bych se snad válel smíchy ale vtipný ten článek IMHO byl ...
|
|
|
Snad naopak, ne? Ukázka humoru bez vtipu, bohužel začátečnická.
Pokud autor píše o kombajnu tak zasvěceně, mohl by snad i vědět, že poznámky o doprovodném vozidle JZD patřícím ÚV KSČ humorné být nemohou, protože nic takového neexistuje, podobně jako ostravský arcibiskup. Rovněž tak vajgly z kabiny řidiče padat nemohou, řidič není trouba, aby otvíral dveře klimatizované kabiny.
Rovněž popis přepravy nadměrného nákladu v noci je nesmyslem. Nadměrný náklad je na noc zásadně odstaven. Pro autora specielně: je to například kvůli řidičům zadních náprav podvalníků nebo zvedačům trolejí a přípojek vedených vzduchem.
Závěr? Autor oprášil humornou slohovou práci psanou švabachem (tak dobře, kurentem), kterou nalezl, když likvidoval pozůstalost po dědovi.
A proč jsem jsem se vlastně angažoval? No ano, to oddělení pro mládež..
|
|
|
Dovolím si nesouhlasit s Vaším tvrzením, že nadměrné náklady v noci nejezdí. Právě že naprostá většina nadměrů jezdí v noci, z důvodu uvedeného autorem článku.
Zkuste si obhlédnout dálniční odpočívadla ve dne a v noci - přes den určitě nějaký nadměr potkáte, avšak "uklizený" a vyčkávající na noc, kdy je provoz pochopitelně mnohem menší. Platí to jak pro cesty po dálnici, tak ve městě - častokrát se musí zvednout trolejové vedení, řezat větve stromů, uzavírat křižovatky, atd., což by bylo v denním provozu nemyslitelné. ;-)
|
|
|
Vzhledem k bydlišti jsem potkal mnoho nadměrných nákladů a zažil jako divák zvedání vedení, řezání větví, zpevňování propustků etc., všechno ve dne, jakkoli je to v denním provozu pro někoho nemyslitelné. Ovšem s výjimkou dálnice, ta na našem okrese není, ale zase se tam údajně nezvedají troleje.
Dále je možno poslouchat dopravní zpravodajství. Pokud v něm varují před nadměrným nákladem, udávají odkud a kdy vyjede, kde bude mít bezpečnostní přestávku a jak dlouho. Na závěr se vždy uvádí, kdy a kde bude na noc odstaven.
Takže si dovolím nesouhlasit s Vaším nesouhlasem.
|
|
|
U dalnic nevim, ale co si vzpominam, tak vzdycky, kdyz jsem na obycejne silnici potkal nadmerny naklad, tak byla noc. nedovedu si predstyvit, ze by nepredjetelna kolona takhle vyblokovala silnici nekdy ve tri odpoledne, to by byla hruza.
|
|
|
Normálně to nedělám, ale budiž. Ve tři odpolede, jako když vyšije.
http://www.mvcr.cz/doprava/detail/336714.html
|
|
|
Ja, kdyz nadmerny naklad sem tam potkavam, tak jedine v noci. Mozna, ze tahle silnice (neznam ji moc dobre) ma dost mist, kde muze naklad pockat, nez ho predjede kolona osobnich aut a pak zase vyrazit dal, nebo jak to udelaji...
Kdyz privazeli do pivovaru v Brne nejake nadmerne dily (nadrze), taky cekali na noc, nez se sklidni provoz a oni budou moct projet.
|
|
|
Mám neodbytný pocit, že jsem napsal :"vzhledem k bydlišti".
To znamená, že občan bydlící v Městě Touškově má šanci potkávat nadměrné základy v noci, nebo alespoň za tmy, zatím v Horní Loučce nikdy, nicméně mezi 01:00 - 06:00 jsem nadměrný náklad nedohledal (i když to nic neznamená).
Příklad se Starobrnem je vzhledem k manipulaci s trolejemi na Mendlově náměstí specifický - patrně bylo nutno vypnout kus sítě trolejbusů a tramvají, což minimálně mezi 04:00 - 01:00 není možné, dopad na dopravu ve městě by byl umrtvující.
|
|
|
Loni v lete za tmy - nadmerny naklad u obce lipuvka na silnici Brno - Svitavy.
|
|
|
Teď se mi pořadilo jet dvakrát v rozmezí šesti týdnů za nadměrným nákladem pár kilometrů z HK směr Jičín v pátek o půl jedenácté v noci (na párty do Sadové :-) ). První byly tři trailery, potom dva a vezly něco co vypadalo jako budoucí komín. Za světla by to byla sebevražebná jízda, kvůli silnému vytížení komunikace a nemožnosti předjetí na jinak široké silnici s rovinkami.
|
|
|
Nehledě na to, že před kombajnem musí jet auto s tím kolotočem na střeše ze zákona, pokud se nemýlím.
|
|
|
Stran nadmerne prepravy mam jiste zkusenosti. Takze mohu rici, ze nadmery jezdi vetsinou v noci. Pouze extremni naklady (hlavne vyska) se prepravuji za dne, prave kvuli elektrickemu aj. vedeni, ktere neni v noci videt. Jinak nutno dodat ze i v tehle oblasti prepravy zasahuje kapitalismus. Takze kdyz naklad je nachystan v 8 rano v ostrave a musi byt na druhe strane republiky za "par" hodin nejake cekani na slabsi provoz jde stranou.
|
|
nedávno jsem tvořila překážku provozu. Zavolala jsem firmu ABA a myslela jsem, že je to snad zlý sen. Máte s nimi někdo nějakou zkušenost? K čemu je dobrá jejich asistenční služba? Já jsem byla jak v jiříkově vidění, když přijela asistenční služba, sdělila mi, že pumpa je za kopcem a že si tam mám koupit izolepu a vyspravit si to sama, naúčtovali si za "odbornou" radu 1250,- Kč. Izolepu zrovna u sebe neměl a taky zrovna neměl u sebe vodu, co s sebou měl jsem se neodvážila zeptat, protože jsem byla odbornou asistencí naprosto paralyzovaná, třeba by mě překvapil tím, že má plný kufr hadic, ale tu co potřebuju já zrovna neveze :-(. Ještě pro upřesnění, jejich dispečer, chtěl abych zjistila co mi teče z auta, resp. která nádoba je prázdná, testovala jsem co vyteklo a vypadalo to na Fridex, ani voda ani olej, takže jsem se s ním o informaci podělila, stejně tak jsem informaci sdělila jejich smluvnímu servisu nebo co to bylo a přijel chasník bez vody. Je to normální, jsou takové situace u ABA běžné?? Nebo jsem se spletla já a nepochopila jsem, že je to prostě jenom odtahovka?
|
|
|
Já je volal jednou, když mi na tehdejším konci D11 u Poděbrad odešlo relátko na potkávací světla. Maník přijel a protože zadní světla byla OK, odtáhl nás k sobě (asi 10km). Tam jsme vyrobili primitivní přemostění relátka z kusu plechu a jelo se dál. Po nás na místě nic nechtěl, jen jsem mu podepisoval nějaký účet pro ABA.
Ale bylo to tak před pěti lety, novější zkušeností sloužit nemohu.
|
|
...Pozor na tupláky (pro blbečky - dvojité kolo na zadní nápravě)... - to je hodně silná káva.
|
|
přidám ještě jednu aktuální situaci, kterou sem potkal při odvozu přítelkyně do práce a při návratu tou samou cestou... cestou tam blokovala v jednom směru provoz policie čr, když si hrála na kobru 11. zastavila nějakého 120káře přímo na mostě a ještě frajersky blikali. cestou z5 byli ti samí poliši o cca 300m za mostem u motorestu. ta samá situace... blokace jednoho směru provozu prověřováním červeného tranzita a znovu u toho blikali jak střelení... tady u nás (liberec) začínám mít pocit, že měšťáci a statní jakoby dostali novou krev do žil. nebo nemaj co dělat, tak si ze srandy odchytnou pár chudáků a ještě k tomu jako mocipání zablokujeme provoz...
|
|
Jakub, Jakub, Toto vyzera ako keby si si spravil pred mesiacom vodicsky preukaz a potrebujes byt ten typ "vsetci ste blazni len ja som lietadlo"
ale postupne:
1) kolkych soferov kombajnov ci traktorov poznas ked usudzujes ze su neni dobri vodici kedze jazdia len "par krat a potom cely rok nic" ?
2) jazdia aj cez den aj vnoci. tu sa je zbytocne hadat kto kedy videl a kde. a vyrazaju podla toho kedy maju dorazit, nie aka je premavka. i ked je pravda ze cez velke mesta bez dialnicneho obchvatu (ked uz to mesto nevedia obist) idu mimo spicku.
3)clovek ktory ide 3 dni v kuse neovlada ani seba nieto este 40 tonovy kolos :)
okrem toho, ze prestavky su dost prisne kontrolovane. inak co som si vsimol, tak ked ide za kamionom osobak a nevyklana sa, tak ho kamionista nevidi. to znamena ze kamionistovi je suma fuk, kto je za nim.
4,5 ) Pozor na tupláky (pro blbečky - dvojité kolo na zadní nápravě), NO COMMENT
celkovo som nepochopil co si nam chcel povedat svojim clankom. ked uz si sa chcel zaoberat bezpecnou jazdou pri prekazkach na ceste, tak odporucam temy ako:
A) kolona za kombajnom a postupne predbiehanie ( nie posledny vsetkych)
B) vyradovanie sa zpoza kamionu (hlavne na dialnici)
C) odstup v kolone neni nato, aby sa pretekari mali kde zaradit ale na brzdenie
D) auto je zbran
|
|
|
No konecne nejake poradne tema.
Body A a C spolu souvisi:
1) Jak je mozne, ze nekdo stihne predjet celou kolonu, a ten prvni hned za tim kombajnem to za stejnou dobu a na stejne rovince nestihne? Rekl bych, ze se boji, nebo ma slabsi auto.
2) Jak je potom mozne, ze kdyz nekdo vpredu v kolone nechce predjet z vyse uvedenych duvodu, nejenze neumozni 'pretekarovi' se zaradit, ale jeste se citi ublizen? Asi si predstavuje, ze stoji frontu u okynka na poste. Tam se prece taky nesmi predbihat.
Bod D je kravina, jak vystrizena z politicky uvedomeleho skoleni BESIP.
|
|
|
Nikoliv, soudruhu.
Auto je zbraň. Židle je zbraň. Pletací jehlice je zbraň.
Samozřejmě pokud ony předměty člověk vhodným způsobem použije. Případ použití automobilu k sebevraždě s dopomocí protijedoucího vozidla proběhl asi před týdnem tiskem.
To nemá s politikou, uvědoměním, BESIP nic společného.
Z praxe se mi zdají častější případy, kdy tam, kde ostatní vyčkávají, někdo stihne předjet celou kolonu, protože je přesvědčen, že právě on to stihne, nebo není přesvědčen o ničem, protože nemyslí. Pokud v takovém případě horempádem neumožním dotyčnému zařazení, může to být i proto, že nechci mít své auto o půl metru kratší, jsem totiž sobecký parchant. Podle tebe ovšem spíš komunista, vím.
|
|
|
Vono to bylo myšleno tak, že pokud jede za traktorem kolona třeba 5 aut, tak je předpoklad, že všichni ten traktor chtějí předjet, protože traktor jede fakt pomalu (pokud si z kopce nevyhodí kvalt...)
Denně vidím situace, kdy 4 auta za traktorem dají levý blinkr, že jako budou předjíždět, najedou na střed silnice a pátý trouba začne předjíždět už předjíždějící auta.
Samozřejmě situace, kdy první za překážkou jede bojácný řidič, který nebude předjíždět ani s rozhledem na kilometr, je něco úplně jiného.
|
|
|
BESIP nemam rad.
som zastanca minimalnej regulacie a maximalnej ohladuplnosti(slusnosti)
samozrejme, sem tam sa najde clovek ktoremu sa paci jazda sa traktorom.
ale tak ako ti uz odpovedali 99% ludi ten traktor chce predbehnut.
a to preco sa rovnako podari podobne zmyslajucim ako ty vsetkych predbehnut (a mysliet si ze vsetci 4ria predtebou maju radi pomalu jazdu) je ten, ZE TEN PRVY KED TA VIDI AKO TAM LETIS TAK SA SNAZI ZABRANIT ZRAZKE A RADSEJ POCKA( ved co uz mu ine ostava) a to je ta ohladuplnost na ktoru ten predbiehajuci akosi pozabudol.(alebo ju nepozna)
|
|
|
Odstup je jak na brždní, tak i na to aby se předjíždějící měli kam zařadit. Na úseku s celkem dobrou viditelností jsem dojel kolonu sestávající ze tří kamionů. Začal jsem předjíždět kamion s cílem zařadit se před něj. Neviděl jsem, že mezi dvěma kamiony jsou na sobě nalepena dvě auta a kamion ještě leží na nich. Tušil jsem tam jedno auto a místa pro druhé by tam bylo dost. Ovšem byly tam auta dvě a mezi auty byl odstup v jednotkách metrů. Díky osobákům, které jely nalepené na sebe a kamionu nalepeném na ně jsem zjistil, že se nemám kam zařadit, tak jsem se rozhodl předjet i ten další kamion. Tam se situace opakovala v bledě modrém a ochota řidičů udělat tam místo pro další auto byla nejen nulová, ale přímo záporná (hajzl má silnější auto, předjíždí, tak ať si to teda vyžere). Takže jsem nakonec předjel tři kamiony a 1+2+2+1 osobák, ke konci už jsem byl celkem vyděšený, blížil se horizont a zatáčka a na tachometru jsem měl více než 150 km/h, ikdyž jsem původně neplánoval, že překročím 100 km/h.
Rovinka byla opravdu dlouhá a přehledná, ovšem kolona jedoucí necelých 80 km/h nejen že jela stylem, který vylučoval předjíždění, ale kdyby první osobák (co to všechno brzdil) náhle zabrzdil, tak nejspíš dojde k řetězovce.
Ano dle zákona to celé byla moje chyba. Ovšem já to vnímám tak, že jsem především neměl předpokládat, že se v ČR k sobě na silnici budou řidiči chovat slušně, tj. umožní předjetí a předvším pak zařazení.
|
|
|
Tady sis tzv. štřihl Homera, tedy jsi měl více štěstí než rozumu - bez urážky, prosím.
Dnes se mi podařila podobná situace - předjížděl jsem kamion, kterej brzdila Avia a tu brzdila Dacia Supernova s prázdným vlekem. Ve chvíli, kdy jsem se objevil mezi Avií a Dacií, začal buran v Dacii zrychlovat, Aviatik byl v závěsu +/- 5m a já měl zařazenou 5ku, takže mi to z 90kmh moc nevystřelilo. Byl bych to stihnul, kdyby mi tam nic nevyjelo a kdyby kokot s Daciou neměl pocit, že mi musí ukázat, že ho má delšího.Já za zatáčku neviděl, riskovat čelní náraz jsem nechtěl, tak jsem dal nohu z plynu. O kilometr dál jsem všechny tři smrknul na 4ku rychlostí asi 130kmh, aby se nestalo to, co prve.
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Překážky
|
|
|