Komentáře ke článku: Den mobility 2011 AAR & poděkování (ze dne 27.09.2011, autor článku: D-FENS)
Přidat nový komentář
|
Pěkně se to čte, že se akce tak vydařila. Nám, kterým to nevyšlo, nezbývá než si vyrazit po vlastní ose. Už se těším na podzimní jízdu do Pobaltí.
Jinak z těch fotek vidím, jak má Volvo 460 ideálně vodorovný kufr, takže je jako mobilní venkovní barpult ideální.
|
|
|
nejhorší je, že si na ten pojízdný barpult člověk strašně rychle zvykne a když jede jiným autem, vyleze z shopu u benziny a s rukama plnýma svačiny a kafe kouká, že to není kam prostírat! ;-)
|
|
|
Mne se jako barpult osvedcilo to divne deleny okno co ma posledni Honda Civic. Sice se na nej vejde jen par panaku, ale zato je v idealni vysce :)
|
|
|
Jo holt u starejch aut mysleli na všechno, mám to samý na E34. Jen je potřeba nic nenechat v kufru před započetím hodování. :-)
|
|
|
Hlavně to Volvo má ideální RZ:
|
|
Tak jeste jednou dekuji organizatorum za fajn vylet - trasa byla vyborna, obcasne zdrzeni bylo prijatelnou dani za krasnou projizdku.
Bohuzel jsme mimo jine diky tem zminovanym kokotum na Vinohradech s kolegou dorazili ve znacnem skluzu, takze jsme jednotlive checkpointy spis proklusali, nez ze bychom se nejak vyznamne kochali, lec presto to byla hezka akce.
Bohuzel mi nastupujici chripka neumoznila zucastnit se vecere, ale zachytil jsem pred odjezdem z pruhonickeho parkoviste prislib eMPiku u hospody - nechce to nekdo ze zucastnenych rozvest? Stale mi neni uplne jasne, co si od toho ozbrojeni opicaci slibovali...
Srdecne zdravi a na dalsi rocnik se tesi posadka jednoho z cernych britobolsevickych stroju. :)
|
|
|
vás zdrželi na Vinohradech? Nevadilo by vám napsat, kde vás zdrželi přesně a jak to vypadalo? Děkuji a omlouvám se za zvědavost, ale ta jejich sprostota mi nedá spát.
|
|
|
Samozrejme se rad podelim.
Jel jsem vyzvednout kolegu smerem od Vaclavaku ke Korunni - jel jsem na Rumunskou, kde jsem byl sveden do jedineho pruhu a vzapeti do te spleti jednosmerek po prave strane, nebot od cca pulky Rumunske dal to meli az nekam na konec Miraku obsazene buznoslapky.
Po neuspesnem pokusu nasmerovat se temi zbesilymi jednosmerkami nekam k Flore jsem se ocitl znovu na square one, tedy u zatarasu v Rumunske.
Hodil jsem vuz do tech kuzely zablokovanych pruhu na blikacky a sel konfrontovat slapacim orgiim prihlizejici ozbrojene zedniky.
Jen co zahlidli muj plynulost a bezpecnost silnicniho provozu ohrozujici prestupek, uz se na mne hnali. Pametliv hesla, ze nejlepsi obranou jest utok, zameril jsem zednici od pohledu ducha mdleho a razne ji pozadal o nasmerovani, kudy ze bych se mohl dostat k Vinohradske nemocnici, kdyz jsem tam mel byt jiz pred deseti minutami, v cemz mi zvladla tak ucinne zabranit a chranit.
"Nototudynepundevite... Tuto je to huzavřené," dozvedel jsem se.
Po dalsim narocnem rozhovoru jsem pochopil, ze mi nezbyva, nez se jednosmerkami znovu proplest na Legerovu, sjet k muzeu a vydat se po Vinohradske nahoru, kde to kupodivu slapadlari oblezet nezvladli.
S o to vetsim nadsenim jsem navzdory zdr. stavu vsi silou bojoval cely den za myslenky Dne mobility. Receno slovy klasika, "Ivane, to by jeden blil."
|
|
|
děkuji, nevíte v kolik to asi bylo hodin? A viděl jste cestou nějaké značení? Oni totiž tvrdili, že označili uzávěry a označili objízdné trasy, já jsem si ničeho takového nevšimla a protože se nás tam motala kolona, tak jsme asi byli všichni zasaženi kolektivní slepotou nebo co.
|
|
|
Mohlo to být kolem 13:30-14:00, ale přesně Vám to, bohužel, nepovím.
Jediné značení, které jsem zmerčil, byl přikázaný směr odbočení vpravo a zákaz vjezdu rovně, ale jak říkáte - kolektivní slepota je mrcha zrádná...
Je pravda, že stejnou cykloonanii jsem na témž místě zažil i před rokem s úplně stejnými omezeními - jen místo zedníků mi v průjedzu bránily odredované slečny v batikovaných tričkách a reflexních vestách s nápisem "POŘADATEL."
Ty jsem sice poslal do patřičných mezí, ale fakt je, že oproti buznoaktivitám na Václaváku, kde nechali alespoň pruh pro vozidla s právem přednosti v jízdě (a dostatečně důrazně argumentující rezidenty :), je Mírák tradičně zastavěn cyklostánky a davy dementů tak, že by jím ani sanitka - minimálně v tom směru z Rumunské na Korunní - neměla šanci projet...
Což je asi, s ohledem na složení potenciálních pacientů, dobře...
|
|
|
Já to absolvoval absolutně stejně s tím rozdílem, že bylo o pár hodin později, cca 16h. Je to jeden z důvodů, proč jsem stíhal až do Radotína.
Jinak, nám. Míru sice v průběhu večera otevřeli, ale vedlejší ulice okolo byly zavřený ještě kolem 22h
|
|
|
a aktivisti byli schopni rozdávat týden letáčky za okna aut, že bude zábor (podpis místní občané a Auto*Mat mě jako místního občana celkem žhavil), ale objížďky označený nebyly. Navíc na plánku co byl součástí letáku nebylo nám.Míru označený jako neprůjezdný, takže i připravený řidič byl poněkud překvapen. Přitom stačilo dát do Rumunský/Londýnský značku, že je neprůjezdno, případně zdvousměrnit spodní část Míráku, aby se dalo točit do Jugoslávský. Takového stupně empatie se ale asi od cyklistů (a obecně aktivistů) jeden nedočká.
|
|
|
Ještě jsem si vzpomněl, že mi jela onboard kamera... Takže přikládám pohled na ležérně odpočívající opičáky a na kolomrdy úspěšně blokující průjezd komukoli:
www.uloz.to/10452192/kolomrdi-jpg
Ale nějak zapadl můj dotaz - jak to bylo s ozbrojenými zedníky u hospody?
Takhle na mne padá smutek, že jsem přišel o nějaký zajímavý výstup...
|
|
|
my je potkali kolem pul treti v holesovicich - a opravdu tam byli snad vsichni kokoti co v Praze a okoli pumpickarej - jizda v protismeru, drzkovani kdyz v tom protismeru potkali auto, jizda mezi tramvaji stojici v zastavce a zastavkou, jizda po chodniku a pres prechod bez jakyhokoli upozorneni, jizda pres kruhac zleva. Vydatne je v tom podporovali pachove, ktery naprosto zbytecne blokovali krizovatky i ve smerech kde cyklobuzny nemely co delat. To vse za cca 2km usek a 5 minut. Humus, humus, humus :-/
|
|
|
to je v pořádku, že tam byli všichni kokoti z Prahy, vždyť on to je takový sraz kokotů, bez ministra se to neobejde . . .
držkovali, to znamená, že byli zpruzení, zdá se, že jim ani to jejich společné halekání a nadšení moderátoři a jásot jak je to prostě bezva, nedokážou zajistit tu správňáckou pohodu na kole. :-))
|
|
|
clovek, kterej chce pohodu na kole pojede nekam do prirody - tyhle se pravdepodobne v tom zpruzeni vyzivaj
|
|
|
Tak konkretne ja bydlim v ulici jana masaryka a pocitam ze tuto oblast znas, takze jana masaryka byla zdola od zvonařky i shora od francouzske slepa. Tudiz zajet tam shora byla asi docela past:) A v americke od kruhace pres krizeni s jana masaryka a dal byla pouze pesi zona a nejaky stanky a faborky a bordel.....
|
|
Posádka červeného saabu posílá dík posádce stříbrné mazdy. Mimochodem - v Karlštejně jsem měl asi tak sto chutí vysednout z auta a odjet si to na kole - bylo by to rychlejší :-D A jinak měla cesta dobrou akustiku, užíval jsem si do sytosti turbobenzínové decibely (vžžžžžžž - chropt - vžžžžžžžžž...). Jako výlet to nebylo zlý...
|
|
|
Krásná jízda, spousta zatáček na trase, jako dělané pro podvozek Mazdy 6 :-) perfektní spolupráce s osádkou saabu, velice dobře prožitá sobota.
|
|
S dovolenim bych poopravil - Favorit ma motor 1,4 (75.5x78), ne 1.3, a jezdi na ciste E85.
Kdybych vedel, ze D-F zverejni foto motoroveho prostoru, snad bych dorazil s nejakym kulturneji vypadajicim vzduchovym filtrem a ten expermientalni rust-hammer-duct tape prototyp nechal doma :D
|
|
|
No ale i s tim prototypem to jede svizne, mam na videu zachyceno, kterak me predjizdite spolu s DFensem a ac ten nakonec ve sprintu vyhral, jeho koncernovy wagen mel co delat:)
|
|
|
Sakra, kdybych vedel, ze to natacite a ze semnou nekdo zavodi, tak bych to jeste chvili podrzel. Muj umysl byl pouze predjet Oldse a dal pokracovat cestovni rychlosti :)
Mimochodem, nevite, jakou motorizaci je vybaven onen koncernovy wagen?
|
|
|
No z meho pohledu to vypadalo jako hecovani, jelikoz jste jeli delsi dobu vedle sebe. Co se motorizace tyce, jestli si pamatuju spravne test, ktery DF kdysi davno psal, tak 1.4 TSI ?
|
|
|
Aha, toho jsem si vubec nevsiml, hledel jsem si situace pred a za autem a co se deje vedle jsem nevnimal. Dokud me nepredjel, tak jsem ani netusil, ze patri k "nam" :)
Kdyby to nekoho zajimalo, tady mam kratke a velmi nekvalitni video jak to jelo v takovem napul zajetem a napul odladenem stavu.
Proti autum s poradnym motorem je to, pravda, bida, ale na Favorita to snad ujde :)
tučné, www.zkouknito.cz/video_77252_favorit-zrychleni-40-150,
|
|
|
Jo, vypada to, ze ke konci zvolnite, patrne kvuli tomu aby se DF stihnul zaradit, v protismeru jela Felda. Video se pokusim zverejnit, ale musim nejak snizit kvalitu, ve fullHD jsou az prilis dobre cist SPZky :)
V jednu chvili jsem se chtel do akceleracniho zavodu taky pripojit, ale pak jsem to vzdal s tim, ze dedu nebudu trapit.
Co tam ta rucicka otackomeru pri prerazovani vyvadi?:))))
|
|
|
Coby vyvadela, tancuje, aneb klasicky analogovy otackomer s nebrzdenou rucickou :) Neprejte si videt, co vyvadi palivomer, kdyz neni nadrz uplne plna a jede se po nejake ne uplne rovne silnici :D
|
|
|
Tak to si dokazu predstavit velice dobre, v Oldsu pri akcelereaci klesne na nulu, pri brzdeni mam najednou plnou nadrz. Totez se deje pri jizde do/z kopce, v zatackach atd, dalo by se to pouzivat jako akcelerometr:)
Dalsi ficura je jemna oscilace rucicky tachometru kolem dane rychlosti. Ale otackomer se chova celkem sporadane, asi proto, ze jen meri podtlak motoru a ne otacky :)
|
|
|
Oscilaci ručičky tachometru si pamatuju z favorita, kde měla nějakou souvislost s ozubenejma kolečkama v počítadle kilometrů. Když jsem to auto koupil, tak to nepočítalo (kritický kolečko bylo plastový a prasklý, tudíž se na hřídelce protáčelo), pak jsem koupil nový kolečka, pak jsem se v tom vrtal a pak ta ručička rychloměru začala kmitat. Jestli ty ozubený kolečka způsobily takovej odpor, že se to tam netočilo plynule, ale skákalo to nebo se nějak skřípnul náhon tachometru (lanko / bowden), nevím, nechtěl jsem se v tom vrtat znova.
(Novější auta maj místo bowdenu snímač, kterej dává impulsy, který počítá nějaká jednotka a ta nastavuje ručičku do příslušný polohy. Teoreticky spolehlivější princip, prakticky se to stejně někdy rozbije a pak nejenže to nepočítá ujetý kilometry, ale ani to neukazuje rychlost - u favorita to aspoň tu rychlost ukazovalo.)
|
|
|
Ja moc netusim jak to funguje, jednou jsem mel ten tachometr venku, abych namazal ten nahon, ale dovnitr jsem radsi nehrabal. Urcite se to nikde nezadira, i rukou tim slo tocit krasne. Po roztoceni to vysplhalo na nejakou rychlost a hned spadlo, prijde mi to jakoby tam bylo nejake dynamo, ktere ten rotacni pohyb meni v elektrickou energii, ale treba jsem uplne mimo (coz se mi jako fyzikovi stava casto:))
|
|
|
Ten princip bude asi dynamu dost podobný. Generuje to napětí, které přetlačuje pružinu, co tu ručičku vrací zpátky. Napětí je úměrné otáčkám. To napětí je stejně pulsní a není tam žádné (nebo jen malé) tlumení pohybu (filtrace napětí), takže je to jako by do ručičky někdo zespoda ťukal kladívkem. Pamatuju se, že to nekmitalo pořád stejně, největší rozkmit to mělo kolem nějaké rychlosti - to se kmity dostávaly do rezonance.
|
|
|
No tak jsem rad, ze jsem to tipnul spravne, ze je to vlastne voltmetr:) Je tam dokonce takova zajimava vecicka - "omezovac" rychlosti. Ten funguje tak, ze je tam druha rucicka, kterou kdyz nekam nastavim a tachometrova rucicka ji dozene, tak se spoji el. obvod, rozsviti se modra kontrolka (dalkovky maji cervenou kontrolku) a rozezni se nesnesitelny bzucak. Zrychlovat jde stale, nema to zadnou vazbu na motor, ale pochybuju, ze by nekdo to bzuceni vydrzel dele jak 5 sekund :)
|
|
|
Něco podobného (pípák po dosažení nastavené rychlosti) snad mají auta i dneska, jen je to plně elektronické.
|
|
|
přesně to, co popisujete ohledně systému jakým funguje tachometr "novějších" aut mám u Espace III a začíná mi to čím dál častěji blbnout - najednou na tachometru nula a nepočítá to tím pádem v tu chvíli ani ujeté kilometry. Nemáte s tím někdo zkušenost - jak náročná (hlavně finančně) je oprava? Dík. H.
|
|
|
No bejvá to čidlo rychlosti někde na převodovce, oprava spočívá v odpojení konektoru, vyndání starého čidla, montáž nového a připojení konektoru. Nejtěžší úkon je vyndat to staré čidlo, někdy to konči jeho rozlomením a spadnutím do převodovky, což je průser --> lepší je nechat to udělat v servisu, kde s tím maj zkušenosti. Snad pomáhá předem to postříkat nějakým odrezovačem / uvolňovačem zarezlých šroubů (i když to čidlo snad bývá plastové).
Nebo to můžou být budíky, to je pak na výměnu přístrojové desky, což bude asi dražší. Ale u mýho auta to bylo taky jen to čidlo. Někdy je spřažené s autorádiem, které podle rychlosti přidává mírně volume (tak mírně, jak je v rádiu nastaveno, pokud je na to v menu položka). Pokud při výpadku klesne hlasitost, je to na 99% to čidlo.
Ale taky by to mohl být přelomený drát od toho čidla, což je sice jednoduché na opravu, ale asi nejméně pravděpodobné.
|
|
|
U e39 se rychlost, spotřeba i ujeté kilometry počítají z údajů čidla levého zadního kola, jak po startu nezhasne ABS a umře tachometr, je to jasné :)
|
|
|
Tak to je masakr, palec nahoru!!!
Není při tom záběru ručička teploměru v červeným?
|
|
|
Nádhera. Pro ještě silnější zážitek doporučuji dát reprákům volume.
|
|
|
Měl jsem plyn na zemi a vytočenou čtyřku :)
Ten favorit je povedenej kchár. Nikomu nedoporučuju s ním laškovat, i když k tomu ten naprosto sériový zevnějšek hodně svádí.
|
|
|
Myslim, ze byl jeden z mala, kdo nemel absolutni problem dodrzet harmonogram :)
|
|
|
já bych si i zalaškoval, vidím že příště už bude účast nutná, i když je pravda že můj objem válců je poněkud nefér a značka jiná, ale rok výroby téměř stejný :-) A favorit který točí přes 7tis, to bych opravdu rád viděl na vlastní oči.
|
|
Oldsovi bude brzo 50 let, to uz je spis veteran nez youngtimer:)
Jinak taktez dekuji vsem organizatorum, akce to byla opravdu nad ocekvani vyborna, skoda ze kvuli nasemu tempu nebylo mozno navstivit ani pilota ani strelce.
Cimz se omlouvam posadkam Midgeta a MX-5 (i ostatnim) , ze za mnou museli cuchat tak dlouho vyfukove plyny, snazil jsem se uhnout co nejdriv to slo, ale kolem Karlstejna jsem mel problem se vejit na silnici sam:)
Moc dekuji D-Fensovi za jeho ochotu ukazat nam cestu do Cestlic. Nase absolutni zoufalstvi, co se tyce navigace po Praze, se ukazalo cestou z Delicatesse, kdy jsme po pul hodine udajne jizdy domu najednou projeli kolem Lidlu, od ktereho jsme vyjizdeli :))))))))))
|
|
|
Příště klidně řekněte. Když jsem měl cestu též na Kladno, mohli jsme Prahou proplout spolu :)
|
|
|
Dekuji za nabidku, ale nemam dalnicni znamku, coz eliminuje nejpohodlnejsi cestu pres okruh. A navic jsem jel domu, smerem Kralupy, na Kladne bydli jen zenska cast nasi posadky, takze jsem Oldse jel nejdriv dat do garaze a holky hodil normalnim kcharem. Uz tak se naklady na benzin ten den pocitaly na tisice :)
|
|
|
Na chvilku jsem Vás zmerčil, ale pak jste se mi s Oldsem ztratil, a to jsem jel na motorce (neptejte se, jak se mi to povedlo :-D ). Když už jsem Vás nezastihl osobně, tak - je-li to ještě aktuální - Guzzi Breva, kterou má kamarád třetí sezonu, má nepřesnou převodovku (falešné neutrály), trochu ztrácí olej (prý těsnění pod hlavami válců) a plexi příliš ochrany neposkytuje. Jinak samá chvála: design, pohodlí, motor, kardan, život, vesmír a vůbec... :-)
|
|
|
Diky za info, ja jsem si Norge vsimnul na parkovisti u Hypernovy, ale v tu chvili byla opustena a lidi s helmou tam bylo az moc na to, abych to zkousel naslepo:)
Musim se priznat, ze cim vic na ty Guzziny koukam, tim vic me opousti racionalita a dost vazne premyslim o Grisu, v zelene metle s cervenym sedlem (Special Edition) je k sezrani. Vim, ze je to ve vsech pro me dulezitych ohledech mene prakticka motorka nez Breva, ale nemuzu si pomoct, srdce tahne sem.
|
|
|
je puristický stroj pro gentlemana, který vyráží na cesty s kreditní kartou a (možná) kartáčkem na zuby (protože ty hotelový nejsou nic moc). Když jsem pořizoval Brevičku, bylo Griso studie (a taky bych se tenkrát asi 11kila bál ), ale je to mašina, mašina, mašina.
|
|
|
No momentalne jezdim 12ku, takze Breva ani Griso me motorove nejak nestrasi. Puvodne jsem mel zalusk na BMW R1200R, ale mistni bikecore v cele s Honzou ZZR me nahlodalo na Guzziny. Opet jsem nasledoval racionalni mysleni a hned vybral Brevu, ale cim vic jsem to zkoumal, tim vic me zaclo Griso pritahovat a ted uz je to normalni laska:) Jen skoda, ze je to relativne novy stroj, takze trh ojetin zatim nic moc.
|
|
|
"ale cim vic jsem to zkoumal, tim vic me zaclo Griso pritahovat a ted uz je to normalni laska"
hahaha...věděl jsem, že to řeknete 8o)
|
|
|
No jo, jsem v tom:) Hlavne ta SE edice je absolutne fantasticka. K certu s praktickym myslenim a sem s ni. Navic za 289 kKc bych z toho Bava koupil tak akorat ram:)
Snad bude nejaka lehce jeta k mani. Kdyz s ni budu spokojen, vymenil bych pak casem za novou.
|
|
|
Hehe :-) R 1200 R si bude shodou okolností pořizovat můj otec na příští sezonu (trh ojetin rovněž nic moc). Právě proto, že to vidí jako racionální volbu - ona to bude určitě výborná, universální mašina, ne že ne. Ale jestli nakonec "poslechnete srdce" a půjdete do Grisa, rád si přečtu nějaké ty dojmy, příp. recensi.
|
|
|
No ja jsem hodne racionalni clovek, mozna nekdy az moc, takze v tomhle se asi zapru a proste pujdu do Krysy, tedy pokud se mezitim nevyroji jeste neco lepsiho.
Uff, dojmy budou nevim kdy, momentalne mam budoucnost hodne otevrenou, zatim neni ani uplne jiste, ze se vratim do CR, ale ojetina by pri trose stesti mohla vyjit uz pristi rok.
|
|
|
též sedlám. Občas převodovka překvapí, ale na druhou stranu mám 80% naježděno v režimu "skůtr" krátké cesty po Praze matce 100věžaté, a tam tedy řádím na universálním rychlostním stupni 3 (páč to táhne vocpoda, ten dvouvál).
|
|
|
Rádo se stalo. A kdyby to D-FENS neposral a nezapomněl na Opatově odbočit, tak jste mohli ještě ujet o osm kilometrů méně.
|
|
|
Safra, to je 10 litru benzinu v coudu :))
Ne vazne, i kdyby o 18, ja bych to v zivote nenasel, jsem vidlak a v Praze jsem ztracenej. Zajimave ovsem bylo, ze pred Tebou (kdysi jsi mi navrhl tykani v emailu, ale v hospode jsi se netvaril, ze by sis to pamatoval:) jeli minimalne dalsi 2 ucastnici, kteri taky jeli do Hypernovy, takze to posralo vic lidi.
|
|
|
Já s tím mám problém, protože si napamatuji, s kým jsem se kdy na tykání dohodl a kdy ne, takže v případě nejistoty přecházím na defaultně nastavené vykání - tolik na vysvětlenou, aby to nebylo chápáno špatně
Ti dva před námi také tápali :(
|
|
|
Nic neni chapano spatne, taky jsem nevedel jestli si to budes pamatovat, takze jsem stridave vykal a tykal a nevedel jsem jak to vezmes, nechtel jsem urazit.
To je tak, kdyz vedouci kolony vubec netusi kam jede a ostatni jej nasleduji, pro me casta situace :)
|
|
|
A ja myslel, ze je to nejaky umysl, jet co nejdelsi cestou na oslavu mobility :o)))))))) Tedy Opatov, Haje, Petrovicem, Kreslice :) Tak jsem vpohode udrzoval vlacek :) To jste meli rict ... :))))
Cervene probe, posledni ve vlacku za Oldsem :)
|
|
|
jel tedy nakonec vubec nekdo dobre?:))))
Ja nasledoval DFense, ale jeste pred nim jsem videl minimalne dalsi dve auta, pamatuju si bavo 6ku kabrio, to druhe ne. No hlavne, ze jsme to nakonec nasli, odkazan na vlastni navigaci v techto neznamych koncinach bych asi skoncil ve Vltave :)
|
|
|
Jinak vsiml jsem si, ze takovy lodak bez zrcatka vpravo je docela narez :) holky se meli co otacet ... :)
|
|
|
No tak to bylo hlavne po tom, co koncila dvouproudovka a ja ve snaze neztratit DF z dohledu jsem prehlidnul auto vpravo za mnou v mrtvym uhlu, ktery me celkem rychle podjizdelo. Vsimnul jsem si ho vcas, snad jsem ani neprejel delici pruh, ale je to opruz, clovek se v tom musi furt tocit jak vrtule, ono i to levy zrcatko je malicky a neni nijak lomeny ani panoramaticky.
Navic nemam ani blinkry na boku, vzadu blikaji brzdovky, vepredu sice oranzady, ale jsou blizko stredu auta, takze kolikrat ridici okolo ani nevedi, ze chci odbocovat. Nastesti je vetsina lidi dost ohleduplna a hodne me pousti.
|
|
|
To jsem si vsiml, ale to slo vo prd, to byl klasicky vohnout, ktery se s*al kam nemel ... Bylo to ve chvili, kdy jsem netusil, ze budeme zahybat ... potom jsem uz dusledne delal obranu :)
|
|
|
No to prave netusil nikdo, takze vlacek prede mnou to najednou prudce stocil doprava a ja byl v prdeli, na takovyhle manevry to auto neni staveny, ma ze zatacek strach :)
|
|
|
I to bylo poznat :) Ale pohoda ... je to krasavec. Takova auta se mi libi velmi velmi.
|
|
|
DF, díky, byla to neskutečně pohodová akce a bezvadně jsem si to užil (ani dcéra nevypadala zpruzele). My jsme vytvořili vláček se třemi vagónky z Rudné (Espace - já :-(, Astra cabrio, Focus II, Lybra) a díky upozornění z Twitteru (jako kdyby můj dodavatel vína neměl v Karlštejně stánek, žejo) jsem vagónky protáhl přes Hostím, Bubovice, lom Amerika, Mořinu a dolů do Třebáně... nádherná cesta... Navíc jsme skoro mohli vidět nepřítele padnout, hulákali to před náma z kopce do Třebáně nějací cyklisté šedesátkou... ale nic se nestalo.
|
|
|
Jé, děkuju (Lybra) lokomotivě za svezení vagónků při objížďce Karlštejna, samozřejmě D-FENSovi za fantastickou akci a tomu nahoře za stejně tak pěkný počasí.
Jak to tady někde padlo, D-FENSe jsem si taky představoval jako 120ti kilovýho bijce a ne jako plachýho normálního chlápka...
Paráda, už se těším na příští ročník. Zaplať pánbu doplňková výbava proti pumpičkářům (AntiHund spray, teleskop a G36) nebyla potřeba.
|
|
Také ještě jednou musím poděkovat za tak skvělou akci, který byla organizačně naprosto skvělá.
Střelbu ze vzduchovky jsem si užil za což místnímu monarchistovi (JJ) moc děkuji.
|
|
Za mimořádnou událost by se možná mohlo považovat zadření mého Speedfightu, tímto děkuji účastníkovi na černé Ducati, který zastavil a zeptal se, jestli může pomoci. Tehdy jsem ještě nevěděl, že stroji již není pomoci, přesto si nabídky velmi vážím.
Škoda, že jsem nestihl dorazit na sraz, Radotínem jsme projeli na tandemové buzny až kolem osmé hodiny.
Speedfight dostane nový válec a píst, zase to bude krutý 70ccm kit, ovšem cena oprav se vyrovná zůstatkové hodnotě vraku. :D
|
|
|
Nemáte zač. Zadřeného motoru je mi líto! Imbus by to sice neřešil, přesto si sypu popel na helmu, že jsem zapomněl švýcarák doma.
Smůlu máte snad vybranou, tak příště na viděnou a bez závad ;-)
|
|
Díky D-Fensovi a všem, kdo se podíleli na organisaci, byl to příjemný den :-)
Speciálně děkuji JJ za zapůjčení vzduchovky a ochotnou instruktáž. Mít teď čas a peníze, Slavia 630 by dostala ségru. Střelba s optikou mě opravdu bavila. Což byl i jeden z důvodů, proč jsem přijel na shromaždiště pozdě a nezúčastnil se večeře. Tímto zdravím slečnu a pány z Písku :-)
|
|
|
Také zdravím a omlouvám se, že jsme zklamali důvěru v nás vloženou a svedli Vás na zcestí při pátrání po hospodě. Ale spíš to způsobil kolega, protože já mám orientační smysl jako poštovní holub a tohle se mi vážně nestává ;-)
|
|
|
Vida! Nevěděl jsem, že jste "zdejší kojot" (Suzina s truhlou? :-) ). Tak jsem alespoň zabloudil s názorově spřízněnou duší :-)
A omluva není na místě, na scestí jsem se svedl sám - a dobře mi tak, když jsem se neudržel Redguyova Oldse, který zaujímá rozlohu ledovce a stejně rychle se i pohybuje.
|
|
|
:-)) Ne, lodní kufr měl kolega. Já měl Yamahu Dragstar 1100 a tu slečnu.
|
|
|
(Když je to fifty-fifty, zpravidla minu.)
|
|
|
Tu cestu domů jsme si fakt užili, dost hrůzný zážitek, protože jsem já debil měl naplánovanou trasu přes hrozné prdele (Jesenice, Jílové, Neveklov, Sedlčany, Milevsko, Písek) a jak mám jednou plán, tak ho neměním, kdyby trakaře padaly. Takže jsme přijeli v noci, zmrzlí jak preclíci, najeto cca 380 km. Ale stejně to bylo fajn ;-)
Co Vy, našel jste cestu domů?
|
|
|
:-D
Díky za optání. Já chtěl být racionální, takže jsem si to (na rozdíl od loňska) nekomplikoval a švihal to po dálnici ku Plzni. Ale zas taková nuda to nebyla: došel mi benzin, takže k pumpě (kde jsem měl stejně v plánu tankovat, jen jsem myslel, že tam dojedu s reservou) jsem doklouzal bezmotorově, jak nějaký pilot větroně :-)
Do rodného Chodska jsem přijel rovněž za tmy, s tělesnou teplotou upíra :-)
Ale celkově naprostá spokojenost!
|
|
|
To jsem si tedy vyslouzil nazory. Nahodou na dalnici se to da rozpalit az na dve kila, i kdyz to pak mam problem udrzet mezi svodidlama:)
Ale na tech uzkych cestickach se musi pomalu, dobry ridic predvida a ja predvidam, ze ostatni ucastnici v protismeru necekaji, ze se za zatackou vynori neco tak sirokeho, takze kdyz nejedou pomalu a opatrne oni, tak musim pomalu a opatrne ja.
|
|
|
Takhle se chová hodně aut: motor by na to měl, ale řízení a podvozek už ne... akorát ta hranice je někdy mnohem níž než 200 km/h ;-)
BTW kolik to asi tak žere při 200km/h? Sto na sto? ;-)
|
|
|
Tak ono by to jelo i vic, prece jen 370 kobyl uz neco utahne, ale na 200 uz to toci trojku do cerveneho a vic rychlosti niet:)
No to bych musel tech 200 jet alespon 10km, aby se to dalo s trochou presnosti spocitat a to neni v mych silach:) Ale podle me logiky by to mel byt maximalni prutok paliva, ktery dokaze karburator podat, protoze dimenzovat jej na vic nema smysl. Coz si moc nepomuzeme, protoze ani tohle cislo neznam:) Ale kdyz vemu, ze pri normalni jizde (castecne otrevrene primarni klapky) to zere cca 14, tak pri max otevrenych primarech i sekundarech tipuji tak 50.
|
|
|
Však jo. Chtěl jsem tím zdůraznit svoje selhání, nikoli hanit Váš nádherný koráb. Snad mi bude prominuto ;-)
|
|
|
Vzdyt mate vlastne pravdu, pritelkyne Oldsem nerada jezdi, protoze je spise takovy "zavodni typ" a bublat krajinou ji proste nebavi.
Co se tyce jizdy z Radotina do Cestlic, tak tam jsem slepe nasledoval DFense a znacne jsem zrychlil, abych jej nezdrzoval, takze neni divu, ze ani motorkari nestacili memu vrazednemu tempu :)))))
A z Hypernovy do Lidlu to bylo par set metru, to jsme nejak trefili naslepo a pak pesmo opet nasledovali DFense. Podle toho, ze se hodne lidi ztratilo, tak drzet se stale nejvyssiho jako kliste se ukazalo jako naprosto brilantni tah :)
|
|
A protoze ja se bohuzel nezucastnil, at uz kvuli tomu, ze moje auto se rozhodlo, ze papat olej z intercooleru je lepsi nez nafta tak i kvuli praci, takze si Den Mobility 2011 pisu do kolonky "o co jsem kvuli praci prisel"
nicmene pristi rok urcite fakt pojedu xD
|
|
Děkuju za super akci :)
Nejvíce mě pobavil takový milý pán (ať se tu klidně přihlásí v diskusi), který se u Volvopohoštění ptal, zda-li se něco platí :)
|
|
|
Tak jako milého pána by mě asi nikdo nepopsal, tzakže o mě nešlo, ale taky jsem se ptal, a "obsluha" mi potvrdila, že takových byla řada. Cedule "Vše zdarma" tam nikde nebyla a holt jsem vychován tak nějak po kapitalisticku s tím, že každá sranda něco stojí.
|
|
|
Nevykládejte si to prosím nijak špatně. Prostě mi to přišlo jenom velmi milé :) Možná je to tím, že jsem zvyklý, že se obvykle lidé chovají jako hovada (tím nemyslím uživatele tohoto serveru, ale celou koexistenci s lidmi všeobecně) a tak slušné a zdvořilé chování považuji za něco vysoce cenného a milého (což je vlastně smutné). Když se potom sejde celá skupina takových lidí, skoro to až člověka dojme a to nejsem žádný emař, nebo taková ňáká sračka.
Pakliže byla obsluha pohlaví mužského, tak jsem to byl asi já.
|
|
U hledání pokladu se sjelo tuším šest posádek, většina si párkrát prošla pole a až pak kdosi našel poklad u sloupu u silnice. Jinak se tam dalo dostat i z druhé strany projetím Skuhrova (zblízka jsem viděl jak vodojem, tak i tu fabriku) a pak doprava, mě to přišlo jako rychlejší cesta.
Jinak cca deset km před domovem mi hezkou depresi z celodeního ježdění na motorce zkazili dva pumpičkáři a naprosto to dorazila neschopnost Policie ČR.
|
|
z důvodu, že na projížďku ku Praze to mám docela daleko (byť jde o necelých 150 km), rád jsem si přečetl jak článek, tak komentáře. Užil jsem si soukromou výjižďku autem a doporučuji všem též navštívit Orlické hory co by autoturisté či mototuristé - např. cesta z Deštného dolů do Solnice je v tuto dobu opravdu lahůdka, stejně tak silnice ze Šerlichu na opačnou stranu hor, přes Suchý Vrch a zpět Žamberk - Vamberk. Nastalo ideální období na výjižďky autem za krásami krajiny a v kopcích tolik "pumpičkářů" není, aby překáželi :-) A také, oproti stavu silnic, který je zde v podhůří je kvalita cest v horách výborná (asi nějaké dotace, či co).
|
|
|
Souhlasím s těmi Orlickými horami, jen dodám, že na kladské straně je to snad ještě hezčí.
Mimochodem, ono se na Šerlichu dá přejet do Kladska? To mi nějak uniklo, vím jen o přechodu nad Olešnicí a pak až Mostowice/Orlické Záhoří.
|
|
|
ze Šerlichu se do Polska přejet nedá (leda tak přejít - což je ale taky moc hezký výlet :-)). Druhou stranou hor myslím cestu Šerlich - Orlické Záhoří...
|
|
|
tak to se vám určitě líbí i trasa z Rychnova přes Javornici a Pěčín a pak do Rokytnice. Já to tam zrovna nemusím, stejně jako ostatní jmenované. Třeba trasa Vamberk-Žamberk je úplně šílená a většina domorodců tam jezdí prostředkem. Obecně je v kraji zvykem jízda prostředkem silnice, ale jinak je tu moc fajn. Zrovna se tady rekreuji. ;-)
|
|
jen připomenu, že pár fotek z vydařené akce najdete tady:
http://photowatches.eu/thumbnails.php?album=612
:-) k.
|
|
Děkuji za super akci, byl to skvěle strávený den a navíc jsme si podali ruku s D-FENSem. Teď si jí tak rok nebudu mýt :)
|
|
Jak tak pročítám komentáře, zjištuji, že jsem asi přišel o hodně :( Přesto, že bydlím 1 km od startovního bodu, neměl jsem ještě k dispozici své auto, pro které si jedu zítra, takže snad za rok.. :) Budu se na to těšit.
|
|
|
Omlouvám se případným zájemcům, kteří se chtěli stavit podívat na vrtulník a nemohli.
Bohužel, dle mapy vybrané místo bylo zabráno zemědělskými stroji, takže místo v zatáčce nebylo ideální.
Hlavně se dál po trase nedalo nikde otočit zpátky.
Při pilotáži se nedá příliš vnímat okolí, ale několik průjezdů jsem slyšel. :)
Podivat se zastavili 2 motorkáři, pravděpodobně nepatřící k výletu.
Tak snad přístě.
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Den mobility 2011 AAR & poděkování
|