Komentáře ke článku: Nábřeží žije, ale ne samo od sebe (ze dne 22.09.2013, autor článku: Bloody Cardinal)
Přidat nový komentář
|
Já se toho děsím, neb po nábřeží denně jezdím. A tranzitní doprava? Kurva, to je asi každá, někam se dopravuji, tudíž provádím tranzit. Když jedu z Pražskýho povstání na Palacháč, kudy mám jet? Malou ucpanou stranou? A až Massare někomu z prdele vydoluje zákaz i tam? Mám jet se smažkama, kapsářema a vožralama MHD? S šílenou bábou, co má právo sedět?
Vzít Marauder, Knight nebo podobný vozítko a vjezd si vynutit, cyklouni si taky vše vynutí. Vím, sci fi - a na rozdíl od Auto*Matu jsme slušní lidé, ale přátelé, co je moc, to je příliš.
P.S. taky se vám zvedá kufr při pohledu na Hudečka? TOP09 tady bude kázat o kurva levici? Tohle by snad nenapadlo ani KSČM, a to jsou ukázkoví šmejdi.
STOP09 in 13!
|
|
|
Ehmmm, pojem "tranzitní doprava" je poměrně jednoznačně definovanej. Jedná se o dopravu, která vzhledem k posuzované lokalitě v této lokalitě nemá start, ani cíl, tj. lokalitou pouze projíždí. Z tohoto úhlu pohledu už ty čísla o tranzitu od Automatu zdaleka tak nereálný nejsou.
Problém je v tom, že to není vůbec podstatnej fakt. A co, tak je to tranzit? Nějak nerozumím argumentaci, že když je to tranzitní doprava, tak to tam nemá jezdit.
Je to prostý, ostatně už se to tu řešilo. Ty auta se fakt nevypařej - akorát se přesunou jinam, buď na druhou stranu Vltavy, nebo na magistrálu. Ať to tam Automat pro změnu zkusí odprezentovat těm lidem, který tam bydlej.
|
|
|
Automatníci si data o transitu přiohýbají, jak je zrovna potřeba. Někdy berou malou lokalitu, někdy delší úsek, někdy celé město... Nepoučený člověk si pak pod pojmem „transitní doprava“ nejčastěji představí šňůru náklaďáků, řítících se z Rakouska do Polska přes historické centrum Prahy.
Zajímavá je také nekonsistence automatích tvrzení: Například v boji za zklidnění magistrály naopak argumentují tím, že většina provozu transit není a v nějaké diskusi mi předhazovali, jak je důležité řešit město jako celek (nejspíš v tom smysu, že auta se musí buzerovat všude).
|
|
|
Můj argument byl vyhrocenej, nicméně do důsledku bych bez tranzitu nemohl popojet dál, než o vchod vedle, nebo vůbec.
Pro automat je tranzit i člověk, co jede z Výtoně ke Kajlovým lázním. Samozřejmě, vzato do důsledku to tranzit je. Ale normálně bych chápal jako trazit přes území skutečně ten kamion, kterej vyjdede v Kyjevě a končí na Sicílii. Kdo jezdí po Praze, neprovádí tranzit ve výše zmíněném smyslu. A chtěl bych vidět, kolik aut na nábřeží mělo start a cíl zcela mimo aglomeraci Prahy. Že by žádný?
|
|
|
on tranzit je i to, kdyz nekdo z blizkosti stanice metra Staromestska bude chtit odvezt svou manzelku s rozebihajicim se porodem do porodnice v Podoli. Osobne bych se rad podival na to, az mu soudruh z AutoMatu bude vysvetlovat, ze ma jet do Dejvic, najet na Prazsky okruh a pres Barrandovsky kopec prijet k porodnici z druhe strany, ze nejrychlejsi cesta je zklidnena.
|
|
|
A je to TADY! Ultimatni argument s rodici manzelkou.
Chtel bych takovyho vosousta videt jak po Smetanove nabrezi pospichal za soucasnyho provozu ve spicce - sice by s manzelkou vyrazil, ale rychlosti kolony.
Spusti-li se manzelce porod, tak si treba muzeme zavolat sanitku. Co to je za zvlastni syndrom, vozit za kazdou cenu rodici manzelku po Praze autem?
|
|
|
Konkrétně v téhle lokalitě ten argument není úplně mimo.
Já bych se zase mohl ptát, co je to za zvláštní syndrom, volat ke každé pitomosti drahou sanitku, když normální auto poslouží stejně dobře.
|
|
|
Tak třeba právě proto, že to právo přednostní jízdy se může docela dobře hodit :o)
|
|
|
No dobře, u porodu ještě třeba dejme tomu.
|
|
|
zrovna u porodu je to o volbě. pošlu rodící matku svého dítěte sanitkou = pojede rychleji a v případě průšvihu si saniteráci poradí líp než vystresovaný dárce buňky a saniteráci si akutní případ dokáží protlačit na sál rychleji. ale odvoz nastávajícím otcem = po ruce ochránce proti nižšímu zdravotnickému personálu a jeho rutinním sprosťárnám. nechť si každý vybere. sorry za ótéčko.
|
|
|
No tak zrovna ótéčko je myslím pro převoz do porodnice poměrně vhodné, ne?
|
|
|
pokud myslime oba stejne "otecko", tak to ma i pravo prednostni jizdy :-) Teda aspon nikdo neprotestuje...
|
|
|
Zase ale pokud zprava přijíždí Merkava, neviděl bych to s tou předností až tak růžově :)
|
|
|
ano, i pro Merkavu plati prednost zprava, takze OT jiste rado pocka :-)
|
|
|
Má-li OT tak 2 PTŘS nějaké novější generace, může si zjednat právo průjezdu i před Merkavou. Urza předpokládá, že v ancapu budou chodit v postatě všichni ozbjeni, rozšiřme to tedy i na ozbrojené ježdění...
|
|
|
Manzelky by do porodnice mali jazdit bicyklom :D
|
|
|
Hmmm, ultimatni argument s rodici manzelkou...
Vy jste se nenarodil, vas si stahli z internetu a nasli pres Google? :-)
Vosoust je terminus technicus pro nekoho, kdo se dostal na tento svet obvyklou cestou?
Vy nejste z Prahy ani nemate moznost si pustit www.mapy.cz? Metro Staromestska je z jedne strany planovane uzavirky, podolska porodnice je z druhe strany uzavirky. Takze nejjasnejsi priklad, proc se muze hodit jet zrovna touto cestou. Lze najit dalsi priklady - ja bydlim na jedne strane, na druhe strane vyzvedavam dite ze sportovniho krouzku. Ja bydlim na jedne strane, na druhou stranu jedu k zakaznikovi resit havarii. Proste z nejakeho pro me duleziteho duvodu tam potrebuji jet. Porodnici jsem uvedl jako priklad, kdy o neco opravdu jde, doufal jsem, ze to hodne lidi pochopi.
Bud clovek muze jet primo do porodnice nebo muze jet ucpanym nekolikanasobne delsim obchvatem. Porod neni vzdy takovy fofr jako je v serialu Sanitka 2. Oba porody jsem odvezl manzelku autem, ale tramvaji by to nebylo to prave a prislo mi idiotske si volat rychlou, kdyz porod zacal, ale do nemocnice se staci dostat za treba pul hodiny.
|
|
|
Za mých mladých let jsme jezdili z kroužků sami, obvykle MHD nebo pěšky. Zaspal jsem nějakou důležitou změnu?
|
|
|
nevim, jestli jste neco zaspal, netroufam si za vas hodnotit, ale kdyz se da krouzek stihnout autem nebo nestihnout MHD, tak spousta lidi voli stihnout autem.
|
|
|
No tak oni se chystají uzavřít stejným způsobem jako Smetanovo nábřeží i Malou stranu.
To je jednoduchý - je třeba najít někoho, kdo tam bydlí a napadnout to u soudu. Výsledek je samozřejmě nejistý, ale nic lepšího momentálně dělat nelze.
|
|
|
Hudeček je samozřejmě megablb, ale tohle bylo vymyšlené už za trotla Svobody, který ten nápad sám vehementně podporoval.
|
|
|
Stovky let starých domů?
Prosím kterých?
|
|
|
Taky těm argumentům s tranzitem nerozumím.
Tak kudy a kam mají ti lidé vlastně jezdit? A mají vůbec jezdit?
Objedu SN, uzavřou malou stranu, objedu oboje a nějakýho kreténa napadne udělat v tunelu cyklostezku.
|
|
|
...jen si hrajte s tim tunelem a nekdo se toho chyti.
A pak si vsimnou, ze podel jednotlivych ranveji na letisti jeste nejsou cyklopruhy
|
|
Na toho golfa jste mohl zavolat měšťáky nebo policii, je v zákazu, 2KnCH, musí jednat, nebo ne? Pokud měšťáci odmítnou, volat policii.
Co se týče té sluníčkovosti, pokud oni prodejci z sluníčkových stánků budou muset ty pálky za vjezd cvakat taky, brzy dostánkují. Pak tam zdechne pes, jako všude jinde kde se zklidňovalo tak dlouho, až se zklidnilo.
|
|
|
V nasem statu se Werichova slova aplikovala tak, ze zakon plati pro vsechny, kdo si nekoupi vyjimku. Tim se separuje panstvo od plebsu.
Podle mne opravdu nejde o nic jineho, nez o prodej odpustku. Ten Golfac byl uplne zadara, coz ostatne bude i v kyzene situaci, kdy tam bude moci projizdet jen on a ti, kteri si koupi jizdenku.
Idealni stav bude, az se do aut naimplementuje cerna skrinka po ktere se uz dlouho vola, a ta bude rovnou kasirovat pokuty/jizdenky podle toho, kudy se jede. Na system by se mohli napojit headquarters z Buznomatu tak, ze by jim desatky rovnou chodily na ucty, ani by se to netlacilo pres "firmu". Za to by koupili nejaky poradny bouraky a nirvana by byla nekonecna.
|
|
|
Jen blbni a někdo se toho chytne :o)
|
|
|
|
Ja vim. Ja jsem zastance starsich aut, tedy tech, jejichz ucelem je slouzit uzivateli a ne aby uzivatel slouzil servisu. Dokud to pujde, budu kupovat jetiny vyrobene pred timto datem a az to nepujde, tak to budu bojkotovat co to pujde.
Je to ultraprasarna, jako vetsina vyplodu socialisticke Brusele. Ani s tim radeji nebudu hnojit tuhle diskusi.
|
|
Byl jsem tam a slečna s dotazníky měla tu smůlu, že mě potkala. Přestože jsem byl v odpovědích slušný, obávám se, že se zrovna ten můj dotazník někam ztratí.
Zaujaly mě mikrobusy MartinTour, které se po nábřeží v době uzavírky proháněly. Oranžové světlo měl pokud vím jen jeden z nich a i u něj je dle mého chápání zákona sporné, zda opravňuje k vjezdu do takto uzavřené ulice. Fotky mám, kdyby někdo chtěl někde publikovat, dejte vědět a poskytnu je.
|
|
|
oranzove svetlo je, pokud si dobre pamatuji, kvuli upozorneni na mozne omezeni dopravy (pomalu jedouci kropici ci uklidovy vuz apod). Pravo prednosti nebo vjezdu do zakazu oranzova nedava, to by stacily i blinkry :-)
|
|
Díky nim jsem se po dlouhé době podíval do centra Prahy k vodě.
Po menších organizačních problémech (žena holt musela jet na chatu sama) jsem se tentokrát i já zajel podívat jak to na tom našem krásně zklidněném nábřeží vypadá. Byl jsem tam někdy kolem čtvrté hodiny odpolední.
Zaparkoval jsem o kousek dál proti proudu a prošel se kolem vody, přes Jiráskův most a kolem Mánesa na místo činu. Procházka pěkná, jenom mi přišlo, že čím blíž místu činu, tím se mezi normálními lidmi vyskytuje větší a větší množství, jak to nazvat, no, alternativních lidí.
Hodně z nich vypadalo, jako když si dali pauzu v hulení či vybírání popelnic a navlékli saka, aby dobře vypadali.
Je to jen můj dojem, nikoho urážet nechci, ale ti lidé byli divní.
No, u Národního divadla jsem zaznamenal první zajímavost a to v podobě dopravního značení. První byla přenosná značka oznamující, že vpravo je slepa ulice. Hned za ni značka oznamující objízdnou trasu na Ostrovní - taktéž doprava. O pět metrů dál přikázaný směr jízdy rovně a doprava. Zakončené to bylo značkou přikázaného směru o deset metrů dál - doprava a doleva.
No nic. Přesunul jsem se do zklidněné části za křižovatkou. Přivítal mě plakát s nápisem "Nábřeží žije" a za ním prázdná silnice s tramvají uprostřed. Nejvíc lidí bylo na tramvajovém ostrůvku. Stánky byly nalepené na pravé straně, dál od vody, a zasahovaly často do silnice. Účel jasný - dostat lidi do silnice a ukázat, že jich tam je moc. Okolo stánků sem tam kola a všude spousta těch divných lidí.
V podstatě bych rozdělil lidi, které jsem viděl na:
Organizátory
Jejich kamarády ("tak ty jsi taky přišel, to je super")
Turisty
Zvědavce, kteří se přišli podívat, co že se to tu děje.
Poměr byl docela vyvážený, u každého bych to viděl na jednu pětinu, jen turistů dvě.
Lidé místy postávali na kolejích a občas se navzájem upozorňovali na jedoucí tramvaj. Jednou se prohnalo dost rychle houkající auto PaCH.
Většina organizátorů a kamarádů měla v ruce pivo (bylo tam všude dost kol, určitě všichni domů kola vedli).
Všechny stánky byly buď alternativní (je nám tu skvěle, vyjádřete své názory - a u toho kresby autorů projektu,...), občerstvovací (káva, pivo, jídlo) nebo smíšené - např. dýňová polévka se skořicí, Beetburger (burger z červené řepy) - 75Kc...
Druhé dva se vyznačovaly tím, že to nebylo zrovna levné a třetí kategorie tím, že bych to nejedl ani kdyby mi zaplatili.
Přednášku Víta Massacrareho jsem už pominul a zamířil na chatu za ženou. Ještě na odchodu jsem si všiml na straně u vody cedulky na stromě, která informovala, že hodný Hudeček to podporuje, zlý starosta Prahy 1 je proti a že každý by měl obdržet mail. Jeden děkovný a druhý "výhružný". A kdyby někdo nedokázal zformulovat myšlenku, tak tam byly i příklady.
No a pak už jsem opravdu vyrazil pryč, stejnou pěknou procházkou okolo vody. Auta projíždějící okolo mne nerušila, já snad nerušil je a bylo pěkně. Jen ten Auto*Mat...
|
|
|
Jaka kola?? Ja myslel, ze tam byl zakaz vjezdu?
|
|
|
Kolistum vjezd povolen:-(
|
|
|
vůbec jste to nepochopil a děláte to všechno špatně!! Mířit na chatu o víkendu? Co to je za blbost? Podle těch samozvaných expertů na správný život všech lidí v Praze a expertů na zájmy těchto lidí byste měl s rodinou trávit víkend na nábřeží, válet se po chodníku, procházet se tam a zpátky, děti se budou popelit v dětském koutku, u toho se budete cpát nějakou předraženou ekobiohnusnostravou, v mezičase budete sousedsky kompostovat ve městě. Mají na to analýzy a studie, takže prodejte chatu, výnos věnujte na nějakou jejich potrhlou sbírku a víkendy koukejte trávit na nábřeží nebo přijde četa jejich odborníků a třeba i násilím Vás naučí žít jinak!!
|
|
|
Kdybych se nahodou navzdy odmlcel, tak to bude prave proto, ze bych zene navrhl tento genialni relax a nepohlidal pred tim munici v kuchynske lince.
|
|
|
to se nemůže stát, podle automatích odborníků Vaše žena netouží po ničem jiném než se s dětmi o víkendech a často i ve všední den popelit po nábřeží. Podle nich jí v tom zatím brání jen to, že tam jezdí auta, až tam aut nebude, můžete rovnou pronajmout i byt, protože se odtamtud nehne a byt nebudete potřebovat. Jen možná nebude komu, protože všichni budeme na nábřeží, božínku, jak tam bude krásně! :-)
|
|
|
Idealni by bylo, kdyby Automati odbornici k nam prisli na brainstorming. Ja bych si vyhodil kopyta, zapalil pulmetrovej doutnik a odbornici by zjistili, cim vsim je mozne mozek stimulovat a to jeste za slusne kadence vyrazu, o ktere bude jejich slunickovy slovnik rozhodne vyzivne obohacen.
Kecam... zmita mnou zavist a vycitky, ze jsem cely den prosral sberem hub, namisto toho, abych chodil po nabrezi.
Dokud nezajedu na nabrezi a neprojdu se tam, nebudu moct umrit.
Mel by se na to prosadit zakon. Hned po volbach.
|
|
|
Proč píšeš jako blbec?
Sorry, snažíš se o hustej report ala "dfens" ale výsledkem je kravský lejno.
Tobě se hovno stalo, kousek si popojel, nikoho nedojmeš.
Takovéhle statě s chutí okopírují cykloaktivisti, aby ukázali, jací jsou debilové ti, co nechtějí "zklidnit" dopravu.
Už nic nepiš.
|
|
|
Měl byste se před psaním do diskuse osprchovat a převléci z buzioblečku do něčeho pohodlnějšího, neb zaškrcený pidík ani alfa vlk mezi půlkami Vašemu vyjadřovacímu stylu neprospívají.
|
|
|
Dobrý den,
Určitě vám rád odpovím, ale není na co. Kritika od člověka s vaší vyjadřovací schopností potěší.
Tak zase někdy, budu se těšit.
Spapi
|
|
|
OO mých vyjadřovacích schopnostech víte absolutní prd, kterou část dotazu jste nepochopil?
|
|
|
Jedina otazka, kterou jsem ve vasem prispevku zaznamenal byla ocividne recnicka a pak uz nebylo na co odpovidat.
Do projevu se pocita nejen schopnost poskladat slova tak, aby davala nejaky smysl.
A protoze vas prispevek nemel snahu jakkoli diskutovat, ale pouze urazet, nebylo treba nijak jinak reagovat.
:-) Ale kdyz uz jsme do toho zabredli, kazdy nejak pise, mluvi gestikuluje. A pripodobnujete-li me D-F, s cimz bohuzel nemohu souhlasit - jeho vyjadrovaci schopnosti jsou o nekolik urovni vys, spis mi to lichoti.
Takze opet preji pekny den a asi jiz neni treba pokracovat v "diskuzi".
|
|
|
Milý Jindro, Vaše kvazi-otázka založená na PROČ by klidně mohla posloužit jako základ pro nějaký automatizovaný generátor otázek, na které není možné smysluplně odpovědět. Hádám, že i to měl vedle očividné agresivity vašeho příspěvku dotyčný na mysli, když se otřel o vaše vyjadřovací schopnosti.
|
|
|
|
Prosím tě, drž už hubu nebo aspoň ruce od klávesnice. Lejna padají z tebe, asi to kolo má fakt špatný vliv...
|
|
|
Ja si nemyslim, ze je to "kravsky lejno".
Je to report od cloveka, ktery neni nijak zaujaty, jenz si z pozorovani udelal nejaky nazor.
Objektivne receno, je vkus a tim i nazor na obou stranach stejne cenny, protoze nelza hodnotit, ktery je lepsi a ktery horsi...tedy cyklobuzny to hodnoti a vychazi jim, ze ten jejich je spravnejsi a tak se tim maji lidi ridit. Ja si myslim, ze jejich nazor je hluboce mensinovy a rizeni mesta ze by melo probihat na demokratickych principech, coz je nejmene spatne reseni. Na uzavirce Smetanaku neni demokratickeho nic. proti vuli tisicu, ne-li desetitisicu lidi to smecka par ocyklenych homosexualu prosadila u dementa, ktery se stal primatorem aniz by ho nekdo volil.
Nepochybuju ani na vterinu, ze mysi mozky cykloaktivistu (vyjma Vratislava Fillera) povazuji za debilni vsechny, jenz nemaji cyklokonformni nazor. Filler povazuje za debilni vsechny, kteri nemaji nazor konformni s nim/kteri maji holku/kteri maji kluka/kteri maji na to, aby jezdili i autem a nepocitali desetikoruny jako on.
|
|
|
Ten výtvor je "kravský lejno" nikoliv jeho autor.
Snažím se ti to vysvětlit už dlouho, tak znovu.
1. Neexistují žádné cyklobuzny, možná, že mezi nima pár buzíků je, ale asi ne více, než mezi příznivci jiných sportů.
2. Většina cyklistů jezdí na kole a o aktivity AM se nezajímá, nebo je odmítá.
Není žádná skupina cyklistů, která by si své cykloaktivisty mohla pacifikovat, to holt musí každý sám.
3. Existuje malá, ale vlivná skupina dojičů veřejných peněz, kteří ci z cyklo aktivit, cyklo města a podobných věcí udělala koryto. Tito nehoří láskou ke kolům a nemají sluníčkový pohled na svět, jsou to tvrdí pragmatici, kteří jdou po prachách a dalších benefitech, které jim jejich "nezisková činnost" poskytuje.
4. Je tu jistá, poměrně malá, skupina těch mladých levicových pomatenců, co ty hesla berou za své, a hoří a planou, ale to jsou jen užiteční idioti.
5. Je hloupost si představovat, že lidé jako Filler kroutí pětníkem v kapse, on jen hraje svoji roli kolodobrodince.
6. Bojovat proti lidem z bodu 4 nemá smysl, jsou to fanatici, ale vyrostou z toho
7. Bojovat má smysl proti lidem z bodu 3, ale nikoliv přesvědčováním, oni jistě často tomu co hlásají sami nevěří, ale tím, že se je pokusím odříznout od peněz.
Trochu mě to připomíná tu dobu před 89tym.
Nikdo, až na pár blbců, tomu jejich sociálismusu nevěřil, ale všichni nahoře furt opakovali ty marxleninské bláboly, protože jim to vynášelo. Nebojovalo se marxleninskými bláboly jakkoliv přesvědčivě je soudruzi podávali, ale šlo o to, odstranit je z rozhodování o státě. Nakolik se to podařilo je věc jiná.
Tedy nepřesvědčovat o zcestnosti jejich myšlenek samotné aktivisty, oni jsou herci hrající dobře placené role. Jít jim po penězích
|
|
|
Chapu, ze v 0:48 muze clovek z ruzneho duvodu indisponovany, ale toto vulgarni oboreni se na autora prispevku, ktery pouze popisuje, co videl a jak to vnima, je myslim docela zbytecne.
V predchozich diskuzich s Vami jsem nabyl dojmu, ze jste "jenom pripsel na paladiovy sloup, protoze se Vam z umeleckeho hlediska libi" a "ze byste v zadnem pripade nepodporoval aktivity auto*matu" ... ale po tomto Vasem slovnim prujmu, si prestavam byt jisty.
|
|
|
AutoMatí prasení města se mi ekluje stejně jako většině zde přítomných, sloup se mi líbí, a co se kolem něj děje se mi zhusta nelíbí a snažím se, aby z toho AM nevyváznul bez ztráty desítky.
Dfensovi statě se mi líbí, a to jak obsahově, kde až na podstatnou odlišnost v přístupu k automobilu, se s ním ztotožňuji, líbí se mi i jeho jazykový projev.
(teď mě napadá, abych nebyl špatně pochopen, vztah k automobilu myslím tak, že jen do něj leju naftu a jezdím, nešolichám si ho, a Dfens by mě jistě označil za prase, kdyby viděl jak nedbale s tím strojem zacházím).
Co mě hrubě vadí, je psaní "a la Dfens" protože násilná snaha, nasadit všemu "pumpičkářskému" chobot a to ještě jazykovými prostředky Dfense mě někdy přijde směšná, jindy mě dost pobuřuje.
Dělat čoromoro z krávovin a nepodstatných, je velmi kontraproduktivní, ti blbouni se budou točit na krávovinách a podstatné věci jim projdou. Jestli někde byla tlačenice, muselo se popojít a tak, jsou totální krávoviny, stejně, jako hysterická reakce když se někomu ve nášlapech zacvaknutej pumpička opře o kapotu. On to auto nezničí a udělal to zjevně proto, že včas nevycvak a kdyby se neopřel, šel by na hubu.
A už vůbec se mi nelíbí, když kolegové, kteří jsou mladší než můj řidičský průkaz,vykřikují ptákoviny o cyklobuznách v souvislosti s tím, že občas jedu na kole.
Takže, kolega to slíznul, a uznávám, že poněkud neprávem, za všechny ty verbální cyklobijce, co si myslí, že když svoji stať cool vozmrdují, vynadají okolí do vohnoutů a cyklobuzen, popřípadě pindají o sluníčkových lidech, tak že tím AM nastaví nějaké zrcadlo a sami se stanou literárními borci kategorie Dfense.
Nepište sračky o tom, co vám tu či onen zlý cyklobuznopumpička udělal, nebo jak jste trpěli tím, že zavřeli na sobotu nábřeží. To zavírají tu marathonci, tu veslaři, jindy vypasení odboráři.
Hlídejte věci podstatné, tedy kdo to platí, kdo jim to dovoluje a hlavně hlídejte, aby se sobota nezměnila v pondělí až pátek.
Já svoji privátní válku s AM vedu dost veřejně a zdá se, že se blíží nějaký malý, a nepodstatný výsledek. Pro ty, kterým to udělá radost, cituji z jednoho mailu, kde mě AM Genose vysvětluje, že jsem práskač, protože jsem "hodně lidem znepříjemnil život". Kdyby Pánbů ráčil dát, aby to byla pravda, to bych si zaplesal.
|
|
|
Za prase bych si Vás dovolil považovat primárně proto, že lijete do automobilu naftu.
Kupodivu jinak s víceméně vším musím souhlasit, místy opatrně, místy bouřlivě :)
|
|
|
...já bych mu tu naftu nezazlíval. Motory jsou různé. Nafta mi nevadí, pokud nesmrdí a pokud motor na naftu neprodukuje mikrosajrajty. Ostatně, ty produkuje kdejaký oturbený benzín rovněž.
|
|
|
Nakolik je mi známo, bez výjimky každý motor na naftu produkuje mikro- jakož i makrosajrajty v množství větším než malém. Což lze odpustit traktoru, avšak nikoli běžnému osobáku.
A samozřejmě, že turbo ve slušném motoru -- není-li tedy specificky určen pro okruhy F1 nebo tak něco, to je zase jiná pohádka -- nemá co dělat :)
|
|
|
Budiž mi tedy přičteno k dobru, že sekám kosou 6000 kvadrátních metrů louky pod barákem, postavil jsem 3 rybníky a vysadil bezpočet stromů, a v neposlední řadě, poslední dva roky velké množství pojížděk vykonám na kole a elektrokole.
S tou smradlavou bestií uháním vždy nejkratší cestou na Rozvadov a pak ten humus trousím jen těm hnusnejm západním Němcům.
Když náhodou míjím Brusel, schválně popojíždím krokem v koloně, abych těm eurozmrdům dal čoud, tak je to správně? :-)
|
|
|
|
No já nevím, za vyšší zdanění benzínu a tedy za větší atraktivitu nafty coby motorového paliva, jest zodpovědná naše vláda (netuší někdo, od kterého roku, ať vím, komu spílat?).
Takže správný postup: naftu z Tucsona vycucat a rozprašovačem ji aplikovat na (ne)zodpovědné české zákonodárce. A když se situaci nachomýtne nějaký neopatrný kuřák, hasit jen velmi, velmi opatrně.
|
|
|
Před aplikací nafty na české zákonodárce doporučuji tuto smíchat s hnojivem v poměru cca 1:15.
|
|
|
hnojivem myslite kyselinu palmitovou? :-)
|
|
|
Nikoliv. Dusičnan..... vcelku libovolný :)
|
|
|
Jezdím na naftu už 20 let, bylo to výhodnější, i když kára dražší.
Před 7 lety jsem pořídil SUV Tucson, a kdyby mě Pánbů ráčil pracky tenkrát urazit, udělal by líp. Máme spolu 350 tisíc a jsrm přesvědčen, že se vzájemně já i ten vůz, upřímně nenávidíme.
|
|
|
Já jsem poměrně dost pevně přesvědčen, že jezdit na naftu je výhodnější na úkor všech ostatních -- stačí se např. podívat na černo kolem silnic. To jsem právě měl na mysli.
|
|
|
To je docela možné,
také přesvědčuji kolegy, že když si zapálí cígo, výrazně zhoršují smogovou situaci v Praze. :-)
|
|
|
Zas tak bych to nehrotil. Spousta toho humusu je prostě prach od opotřebovávaných (pohyblivých) součástí, mj. pneumatik, a produkují to všechna vozidla. A v 90. letech ještě pár rozumnějších turbodieselů bylo, u koncernu tuším naposled před common-rail (ted hlavně ty 1.9/90k). Si trochu zahulí, ale to jsou viditelné velké saze, které jsou předvídatelnější než ty mikrotentononc.
|
|
|
Já žádnou extra statistiku nemám, nicméně na vlastní oči jsem pozoroval, že v USA černo není -- a to jediné, čím se tamní doprava zásadně liší od zdejší, je daleko menší procento dieselů, pokud vím.
|
|
|
|
Konecne smysluplnejsi komentar. Stale jsem z nej ale nepochopil, co proti prispevku, na ktery jste reagoval mate. Ze podle Vas napodobujes DFense? Ja znam pisate osobne a mohu Vas ujistit, ze tak bezne nejen pise, ale i mluvi. Napodobovani DFense v tom nevidim, mozna jste prilis paranoidni v tomto smyslu.
Akce poradana za ucelem toho, ze si lide zvyknou na to, ze bude uzavreno SN je proste ucelova organizovana onanie auto*matu, se kterou se neda souhlasit a neni duvod ji nekritizovat. I na tuto akci sly prostredky bud od Vas se sbirky, nebo z grantu mesta a to je proste spatne.
Vasi valce s auto*matem fandim a podle me tato Vase bohuliba aktivita zcela neslucuje s Vasim predchozimi prispevky v teto diskuzi. Ale prezentuji Vam jenom svuj nazor, tedy subjektivni.
|
|
|
Ano, máte pravdu, ten kolega v tom je dost nevinně, byl jsem rozpumpovanej několika příspěvky výše a jinými komenty, a celkem nesmyslně jsem to vrhnul na něj.
Není každý den První màj.
|
|
|
OK to zni fair. Mejte se.
|
|
|
|
|
|
a) už existuje youbooko-facetoobová iniciativa cyklomat
b) už existuje webová iniciativa cyklomat, přičemž to dělá někdo jiný než v a)
c) proč dál tříštit síly a dělat třetí iniciativu?!
d) co lidi co nepoužívají tydlenty youbooky a facetooby?
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Nábřeží žije, ale ne samo od sebe
|