D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    téma * Zkušenosti: Honda Civic 1.3 hatchback
    Vydáno 11. 10. 2009 (12270 přečtení)

    Jako vděčný čtenář tohoto serveru, čerpající zkušenosti a hltající více, či méně, všechny články zde, cítím příjemnou povinnost malinko přispět do vínku svou zkušeností s výše zmíněným vozidlem.

    Nejdříve snad malinko o mých řidičských zkušenostech, schopnostech, či neschopnostech. Jezdím od nějakých 17ti let (správně, první etapu do 21 roku bez papírů) takže za chvilku oslavím 20ti leté výročí za volantem a mezi tím se mi podařilo vystřídat různé ledacosy. Od Škody 100 (předělaná na 105M), skrze Opel Ascona, Ford Escort, Ford Probe (největší omyl mého motorového života), Renault Twingo, Fiat Punto až po současnou Hondu Civic. Během roku jsem najezdil průměrně kolem 20k kilometrů - někdy více, někdy méně se soukromými i služebními vozy (Škoda Favorit PickUp, Škoda Felicia, dále Fóbije 1,2 HovnoToPojede, 1,4 16 strašlivých ventilů a nyní 1,9 turbaprostá v ropě) takže si myslím, že bych teoreticky mohl podat celkem ucházející informace. Hlavně doufám že užitečné.

    Nyní … co mě vedlo při koupi vozu. Dorazil jsem z práce v cizích zemích a potřeboval jsem přibližovalo, jež by mě spolehlivě a levně vozilo mezi Týnem nad Vltavou (kde jsem momentálně bydlel) a Českými Budějovicemi (kde jsem se pojímal pracovně), v benzínu a malém obsahu do 1,3 plusmínus (prostě než se zlomí pojistka do „kvalitnější“sazby“) a cenou do 50k, protože se mi do auta prostě víc investovat nechce. Další parametry: třídvířko, posilovač řízení a kola 13“. Zadal jsem tedy parametry a jal jsem se vybírat v nepřehledném množství nabízených kvalitních vozů jihočeských autobazarů. No po návštěvě asi 10tého bazaru, když mi majitel říkal tu samou větu “To víte … pani s tím jezdila .. zgenerálkovala … se slzou v oku přivezla …. Vyrostlo jí dítě (pes, manžel a já nevím co ještě)“, zaručeně nebouraný i přes to, že tam byl prokazatelně blbě našroubovanej blatník (nárazník, chladič, světlo … a tak různě … myslím že na téma bazary zde již bylo řečeno vše), už jsem začal být poněkud skeptický až jsem navštívil bazar poslední (už jsem si říkal, že budu chodit snad raději pěšky) a tam stála ona. Honda Civic 1,3 16V Hatchback. Vypadala velmi dobře, serviska se zdála důvěryhodná a pán mě vyjímečně nekrmil kecama o pani, co s tím jezdila a se slzou v oku ……. Prostě se mi to jevilo dobře. Projel jsem vůz, nic neklepalo, všechno dělalo, co dělat mělo a cena byla 54k Kreditů Kocourkovských. No ukecal jsem to z formy na pade a vůz si odvezl (dovoz Německo tak chvilku trvaly papíry).

    No a teď ka smotné jízdě. Honda má poněkud „sportovněji“ laděný podvozek. Je tedy nižší, poněkud tvrdší. Volant by mohl být přesnější, ale na mojí jízdu styl „skoro předpisovej kluk“ to je s bohatou rezervou. Ve chvilce, kdy mi bouchnou saze a já si jedu opravdu svižne tak je řízení poněkud měkké, ale stále dobře zvladatelné. Brzdy …. No zase. Při mém stylu jízdy jsou bohatě dostačující, ale když jedu „RZ“ na některém z vytipovaných úseků, tak velmi rychle vadnou a prostě hrubě nestíhají. Ale jak říkám, na dojíždění z Týna do ČB a z5 rychlostí málokdy převyšující 100km/h to je naprosto dostatečná brzdná síla. Vnitřní prostor: tak ten mě potěšil. Ve své třídě – tedy nakopnutý baťoh – je pro řidiče i spolujezdce naprosto nadstandardní. O dost horší to mají cestující vzadu. Ve velkém TP píšou, že Civic obsahuje 5 míst k sezení, ale upřímně si to nějak nedokážu představit s osobama většíma, než metr pade.  Úložné prostory, kastlíky a tak …. to je kapitolka. Ve dveřích nic, na palubovce nic, v palubovce bída, středový panel téměř nic. Tady bych zdůraznil, že japonští konstruktéři patrně čekali, že řidič bude mít spolujezdce, který mu vše bude držet a podávat. Kufr se otevírá systémem horní část dveří nahoru a dolní část dveří dolu (má to prý nějaký odborný název, ale nějak si ho nevybavuji). Ze začátku malinko nezvyk, ale po nějaké době se to jeví, jako dobrá fičura. Kufr sám o sobě velikostí neoplývá, nicméně jako muzikant tam pohodleně nacpu větší kombo, kytaru a kufřík s nějakýma těma krámama, co k muzice potřebuji. Kapelu v tom samozřejmě s několika kilowattovou aparaturou neodvezu, i když menší aparaturu jsem v tom taky vezl, ale byl to boj. Koneckonců s rozměry - délka 4 080, šířka 1 695, výška 1 345, hmotnost 1380 kg také nelze čekat nic jiného.

    Pro jednoho až dva lidi naprosto dostačující, jako rodinné vozítko naprosto v pr…. na nic. Motor 1,3 mě překvapil jednou věcí a to dost nemile. Přijel jsem se pochlubit mému dvornímu mechanikovi. Ten koukal na auto, říkal, že dobrý, okukujeme, pálíme cigárko, koukáme do motoru a najednou mi ten dobrý muž povídá „Ty vole, ono to fakt nemá řídící jednotku…“. Ztuhnu … bráním se slovy, že jsem teď přijel, tak se tu musí někde válet, ale on byl neoblomný a upozornil mě, že model 1,3 16V se jako jeden z mála dělá v karburátoru. Zklamání … já kterej jsem jezdil se stříkačkama za pár šušňů jsem se divil, že nemohu ráno nastartovat (samozřejmě bez plynu) a že mi to žere jak Messerschmitt. No jo …. Tady je zakopané psisko. Za prvé jsem debil, že jsem to nevěděl, a za druhé, když se s karburátorem jezdí jako se stříkačkou, tak to samozřejmě zblajzne víc. No od té doby jsem neměl problém s ranním startem. Dvakrát šlápnout a nastartovat s plynem. Šlape to jako hodinky. Jízdní styl se přizpůsobil a i spotřeba šla dolu.

    Náklady na jízdu a celkový provoz. Vzhledem k tomu, že jsem si přečetl několik článků na téma „kolik vás stojí plechový mazlík“, spustil jsem tedy Excel a vytvořil tabulku, do které jsem plynule doplňoval hodnoty abych se dostal k následujícím číslům:

    Vůz provozován od 20.8.2008 – 21.9.2009 (provozuji pořád … k tomuto datu je jen měření)

    Náklady na pořízení vozu: 50 000,- Kč (dále nezapočítáno do dalších výpočtů)
    Náklady celkové na provoz vozu: 55 496,- Kč
    Z toho náklady na opravy a vše ostatní krom benzínu: 19 248,- Kč
    Náklady na benzín: 36 168,- Kč
    Ujeté km: 20 542
    Spotřeba průměrná: 6,42 l/100km (dle TP - 8,4 město – 5,4 dálka – 7,3 kombinovaná)
    Natankovaných litrů: 1 359
    Průměrná cena za litr benálu: 26,61 Kč
    Náklady na km (položka celkové náklady na provoz vozu): 2,70 Kč (není tam amortizace ani nic jiného, jen prostý výpočet co jsem do toho krom pořizovací ceny vrazil)
    Náklady na km (počítáno jen dle benzínu): 1,76 Kč
    Položka opravy obsahuje:
    Lekárničku, svíčky oleje, žárovky, stěrače, FM transmiter, doplněné centrální zamykání, dálniční známky, termostat, čističe, mytí, pojistku, smrádek do auta a podobně …..

    Vozidlo jsem koupil s 112 970 km na tachometru, dle všeho poctivými. Rok výroby 1995. Hned na začátku proběhlo doplnění povinné výbavy, dokoupení FM Transmiteru, abych mohl poslouchat, co se mi zlíbí. Ve 115 tisících jsem nechal vyměnit rozvoďák, svíčky, filtry vodní pumpu a destičky. Pumpa malinko sákla a destičky byly totálně v hajzlu. Celkem za směšných (oproti jiným) 7 700,- , no a pak už jen volovinky. Ve 119 mi odešel termostat – položka i s výměnou 800,-. První žárovka ve 118 tisících (výměna celého páru vč. obrysovek) a druhá žárovka ve 132 tisících. Výměna jen hlavních žárovek a celého páru o5. Po delším provozu se na velmi hrbolatých silnicích (mám na mysli kostky na ČB náměstí nebo kočičí hlavy v Theyně začíná ozývat klepání z přední nápravy. Na řízení ani jízdních vlastnostech se to neprojevuje a samotné klepání se ozývá velmi zřídka. Proběhla výměna rádia (kus za kus), která nebyla důležitá a doplnění výškových repráčků. Sem tam gumička do stěračů, voda do ostřikovačů a další více méně provozní záležitosti. Gumy jezdím celoročně zimní 13“ ty nejlevnější co byly na trhu (včetně přezutí cca 2500,-). Malinko mi začínají reznout zadní blatníky.

    Celkové shrnutí. Honda Civic 1,3 16V Hatchback je nenáročné vozidlo pro jednoho až dva lidi. Prostor ucházející. Mohlo by být více kapsiček a kastlíčků :). Na provoz spolehlivě kilometry polykající, kastle líbivá, nebojím se prohlásit nadčasová. Náklady minimální, spotřeba by mohla být menší. Celkový dojem je kladný a s čistým svědomím toto vozítko doporučím všem, kdo nepotřebují vozit děti, mají auto jen pro sebe (či pro svojí ne úplně lemplovitou manželku) a nebo snad i pro rozumného začátečníka. Pokud s tím bude běsnit nějaký 18ti letý vořech, tak se provoz jednak kvůli spotřebě a jednak kvůli karosařině na Hondu, může vyšplhat do astronomických částek. Jak říkal můj mechanik … „Všechno jde, ale jak to zmuchláš, tak si připrav ranec“ … čili karosařina je drahá, jak umělá ledvina, ale jinak provoz je srovnatelný s Felácií a určitě levnější než Fóbijí.

    Doufám, že článek vám bude přínosem a když ne, no tak mě snad aspoň pořádně properte v diskuzi. Těším se…. Jo a mám rozepsaný článek o Hondě Goldwing 1500, tak až ho doškrábnu a bude mi D-Fens nakloněn, dodám a podělím se s vámi o dojmy z motorky větší a silnější, než moje auto :-D



    01.10.2009 Robasco

     
     


    Související články:
    Zkušenosti: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI (22.11.2015)
    Dvě BMW 135i (22.11.2015)
    Zkušenosti s Volvem C70 2.0T cabrio, r.v. 2000 (17.05.2015)
    BMW 650i (10.05.2015)
    Opel Meriva 2006 – jede, brzdí a svítí (19.04.2015)
    Zkušenosti: Mexický Ital (29.03.2015)
    Zkušenosti: VW New Beetle 1.9 TDI-PD 77 kW (25.01.2015)
    Zkušenost s Octavií II 1,6TDI 77kW (18.01.2015)
    Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po čtyřech letech a 60kkm (13.01.2015)
    Jeden den s Hyundai i30 1,6 automat hatchback (04.01.2015)
    Renault Grand Espace (Pičus Magnus) (20.11.2014)
    Zkušenosti: Seat Ibiza Mk.4 1.4-16V (24.08.2014)
    Zkušenosti: Fiat Dobló 1,3 MultiJet (01.07.2014)
    Zkušenosti: Citroën Saxo 1,5D r.v. 2000 – Rudá střela (25.05.2014)
    Zkušenosti s VW Passat 2.0 TDI 103kW (13.04.2014)
    Octavia 3 – cena za překvapení (16.03.2014)
    Městochod (Škoda Citygo) (16.02.2014)
    Nissan Leaf - stroj času (09.02.2014)
    Zkušenosti: Ford Puma 1.6 (2001) (12.01.2014)
    Hyundai I30 Kombi New Generation (01.01.2014)
    Zkušenosti: Ford Mondeo 2.0 TDCI 85 kW, 2004 (16.11.2013)
    Lesk a bída Octavie 2 - 1.6 TDI (25.08.2013)
    Dvě stě dvacet dva tisíc stříbrných šípů (Citroën C5 HDI) (11.08.2013)
    Jeep Wrangler JK Unlimited (22.07.2013)
    Zkušenosti: Nový sen českých rodin (Octavia III 1.6 TDI CR) (07.07.2013)
    Dvé rodinných citronů (Citroën Jumpy a C8 V6) (14.04.2013)
    Zkušenosti: Clio III 1.2 TCe - Žabožroutí fóbie (07.04.2013)
    Subaru Forester ’98 rok poté (05.04.2013)
    Kredenc 806 (01.04.2013)
    Zkušenosti: BMW 324TD E30 (10.02.2013)
    Mazda 323F BJ 1.5 (2000) (06.02.2013)
    Zkušenosti: Ford Transit 2.5 TD (26.08.2012)
    Žrout (Hyundai Grandeur 3.3i V6) (15.07.2012)
    Test: Subaru Forester ’98 2.0/90kW (imported) (02.04.2012)
    Subaru Outback 3.0R (12.02.2012)
    Zkušenosti:Mazda 323F BG 1.8 16V (mrkačka) (29.01.2012)
    1965 Oldsmobile Jetstar I + video ze Dne mobility (23.01.2012)
    Zkušenosti: Škoda Octavia II 2.0 TDI PD (15.01.2012)
    Chrysler Neon II (18.12.2011)
    Dodge Challenger SXT 2012 (11.12.2011)
    Zkušenosti: Ford Focus ST (27.11.2011)
    Hřmící myš - Mitsubishi Colt VI 1.1 (14.11.2011)
    Mitsubishi Galant 2.5 V6-24 EA5A (06.11.2011)
    Zkušenosti: Malé „zlé“ béemvé 323i (E46) (27.10.2011)
    Zkušenosti: Hyundai i30cw 1,6 CRDi (16.10.2011)
    Když seňora chlastá – Seat Altea XL 1,4 TSI (07.10.2011)
    Recenze Ford Galaxy 2001 2.3 DOHC (22.08.2011)
    Zkušenosti: Honda Civic Aerodeck 1,4iS (07.08.2011)
    Zkušenosti: VW Passat B5.5 TéDéí (17.07.2011)
    Felicia, s vrakem do nového tisíciletí (26.06.2011)
    Pirát Kchar: Mercedes Benz E500 (W211) (05.06.2011)
    Skúsenosti Peugeot 206 1,4 HDI (15.05.2011)
    Zkušenosti: Volkswagen Golf V 1.4 TSI 121HP (08.05.2011)
    Zkušenosti: „Vitamín“ C (Mercedes Benz W202) (01.05.2011)
    Skúsenosť: FIAT Brava SX 1.9JTD (01.05.2011)
    Zkušenosti: Renault Avantime (24.04.2011)
    Zkušenosti: Daewoo Nubira II 1.6 76kW (24.04.2011)
    Test: 1.2TSI + Seat Leon II (10.04.2011)
    Návod na psaní autorecenze aneb Jak psát test (27.03.2011)
    Hyundai Sonata 2,4i Elegance – proč a jak jsem k ní přišel & (06.03.2011)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia, 150.000 km (13.02.2011)
    Dacia Solenza – rumunský omyl nebo tip na výhodný nákup? (30.01.2011)
    Zkušenosti s korejskou raketou Kia Sephia 1,8 (23.01.2011)
    Zkušenosti Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po 4000 (09.01.2011)
    Zkušenosti: Peugeot 407 sw 2.0 HDi 100kw (02.01.2011)
    TEST: Ford Focus ST 225 feat. zkušenosti s prodejcem (12.12.2010)
    Zkušenosti: Seat Arosa 1.0 (21.11.2010)
    Zkušenosti: SAAB 900 NG 2.0 (24.10.2010)
    Test: Peugeot P 206 CC 1,6 – 16V (19.10.2010)
    Nissan Primera P11 GT (17.10.2010)
    Octavia II 1.6 75 kW – zkušenosti po 100.000km (26.09.2010)
    Zkušenosti: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi (30.08.2010)
    Citroen ZX, něco o VOV a AutoESA (11.07.2010)
    Domazdíno (20.06.2010)
    Test: Citroën C2 1.6 VTR (06.06.2010)
    Autíčko s píšťalkou: Golf VI 1.4 TSI (118kW) Hájlájn (23.05.2010)
    Hyundai i30cw - škodná v říši okřídleného šípu? (17.05.2010)
    Test: Da nigga hustokchár (09.05.2010)
    Test: BMW 525i E60 (09.05.2010)
    Trauma za volantem: Škoda Fabia II 1.4 TDi PD (08.05.2010)
    VW Polo 1.4 Tdi – jízdní dojmy (25.04.2010)
    Zkušenosti: Peugeot 106 1.6-16V GTI (14.02.2010)
    Zkušenosti: Harley Davidson Sportster 883 (31.01.2010)
    Zkušenosti: Ford Escort RS2000 (1995) (17.01.2010)
    Subjektivní (tudíž moje) recenze Citroenu C5 2.0i (03.01.2010)
    Octavia - přilejeme oleje do ohně :o) (28.12.2009)
    Skúsenosti: Honda Accord Sport 2.0 (29.11.2009)
    Zkušenosti: BMW 318is (21.11.2009)
    Jaguar X-Type 2.1 V6 SE r.v. 2002 (01.11.2009)
    Zkušenosti: Fiat Brava SX 1.4 a 75tkm (25.10.2009)
    Zkušenosti: Audi TT 1.8T (25.10.2009)
    Test: Seat Leon II 1.4-16V 63kW (18.10.2009)
    Zkušenosti: Peugeot 106 (04.10.2009)
    Zkušenosti: Opel Astra G 2.0 DTI (28.09.2009)
    Lehčí pojednání o nesmrtelné Škodě 1203 (17.08.2009)
    Drákula - Dacia 1310 Break (09.08.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 (02.08.2009)
    The heartbeat of America: Camaro (19.07.2009)
    Nissan Tiida, aneb vůz, který nikdo nechce (06.07.2009)
    Test: VW Golf III 1.4 (31.05.2009)
    Test: Fiat Palio 1.2 (04.05.2009)
    Zkušenosti: Seat Ibiza 2009 (22.03.2009)
    Test: ZuFuss 2.0 BioPower (28.02.2009)
    ŠeSTihvězdičkový výběr (08.02.2009)
    Dlouhodobé zkušenosti s Audi A6 Avant Quattro 2.5TDi (11.01.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 Zetec (04.01.2009)
    Test: Seat Ibiza 1,4 16V @ Tenerife (07.12.2008)
    Test: Citroën Xantia 1,6i (07.12.2008)
    Skúsenosti – OPEL VECTRA 2.5 V6 CDX (02.11.2008)
    Test: Honda Civic 6. generace (14.10.2008)
    Test Mercedes – Benz A 150 (05.10.2008)
    Zkušenosti: Suzuki Ignis 1.3-16V (28.09.2008)
    Test: Hyundai Getz (21.09.2008)
    Zkušenosti: Renault Clio 1.6 16V (RSi) (14.09.2008)
    Test: Audi A3 TDi-PD 77kW (20.07.2008)
    Nová Ibiza - jaká je? (22.06.2008)
    Test: Toyota Avensis 2.0 16V '98 (08.06.2008)
    Test: Toyota RAV4 (27.04.2008)
    Test: Škoda Fabia HTP (13.04.2008)
    Fiat fperle (Bravo II 1.9 JTDM 16v) (06.04.2008)
    Zmrdí test: PRAVDA o štvorvalcovom Chevrolete Spark 1.0 (30.03.2008)
    Zkušenosti: Chevrolet Lacetti 1.4 (24.03.2008)
    Test: Volvo FH13 (16.03.2008)
    Zkušenosti: Toyota Yaris 1.0 (09.03.2008)
    Test: Subaru Outback 01 2.5i AT 115kW LPG (02.03.2008)
    Test: Ford Escort 1,6 16V (98') (24.02.2008)
    Test: Škoda Octavia II Combi 4x4, 2.0 FSI (03.02.2008)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia (30.09.2007)
    Test: Tatra 815 S3 (27.08.2007)
    Test: Citroen XM (11.08.2007)
    Test: Toyota Corolla 1,3 16V STD (22.07.2007)
    Citoren AX 1,4 GTi (01.07.2007)
    Test: AM General 1/4 ton truck tactical M151A2 (10.06.2007)
    Test: Ford Focus II 1.8TDCi po 35 tisících (03.06.2007)
    Test: Ford Focus 1.6-74kW (03.06.2007)
    Test: Fabia 1.9 SDI (28.05.2007)
    Test: Piper L4 (05.05.2007)
    Test: Volvo 850 T5 (01.05.2007)
    Test: Škoda Suberb 1.9TDI (01.05.2007)
    Zkušenosti: Kůň (16.04.2007)
    Zkušenost: Škoda Roomster (01.04.2007)
    Zkušenosti: 605 (17.03.2007)
    Test Mercedes Benz W123/200T (05.02.2007)
    Zkušenosti: Německý drak (Trabant 601) (25.12.2006)
    Zkušenosti: BMW E36 320i (03.12.2006)
    Test: Citroën C1 (26.11.2006)
    Test: Mazda 6 (26.11.2006)
    Test: Fiat Uno (19.11.2006)
    Test: Lincoln Town Car (22.10.2006)
    Test: Škoda Roomster Style 1.4 16V 63kW (08.10.2006)
    Test testu: Škoda Roomster 1.2 HTP (05.10.2006)
    Zkušenost: Ford Focus II 1.4 Zetec (29.09.2006)
    Test: Škoda Forman (16.09.2006)
    Test: Citroen Saxo 1.5D (16.09.2006)
    Test: Honda Civic 8 (16.09.2006)
    Test: VW Lupo 1.7SDi (10.09.2006)
    Test: Ford Mondeo 2.5 V6 Duratec (11.06.2006)
    Test: VW Sharan (11.06.2006)
    Zkušenosti: Peugeot 307 XT 2,0 HDi (04.06.2006)
    Test: Peugeot 405GLD (01.05.2006)
    Test: Ford Mondeo TDCi automat (12.03.2006)
    Test: Ford Mondeo 1.8 (12.03.2006)
    Test: Peugeot 307 (05.03.2006)
    Test: FV Passat 1,9 tydy (26.02.2006)
    Test: 2x fiesta do města (17.02.2006)
    Test: Drážďanský zázrak (17.02.2006)
    Der Führer: BMW 730d (12.02.2006)
    VAZ 2103 - vôňa kože a benzínu (09.02.2006)
    Test: Fulcrum (30.12.2005)
    Test: Renault Twingo II.... (11.12.2005)
    Test : Audi Coupe GT - NG a KX (04.12.2005)
    Test: MCC Smart CDI (28.11.2005)
    Test: Daewoo Matiz 0.8 (20.11.2005)
    Honda Civic 7... (25.09.2005)
    Test : Citroën C3 1.1i SX (11.09.2005)
    Test: Suzuki Swift 1.3 GL (21.08.2005)
    Test: Octavia? Myslím že spíš ano! (04.07.2005)
    Test: Alfa Romeo 33 16V (19.06.2005)
    Test: BMW 324d po čtyřech letech (12.06.2005)
    Test: Škoda Octavia II 1.9TDI PD (29.05.2005)
    Test: AAA Auto Praha (24.04.2005)
    Test: BMW fünf drei fünf (24.04.2005)
    Test: Schade hundertdreisig GL (31.03.2005)
    Test: Fabia po 25 tisících (20.03.2005)
    Test: Opel Zafira 2.2 Hdi (06.03.2005)
    Test: Renault 25 Baccara (12.02.2005)
    Tatra T613 – svědek geniality a rozvratu (30.01.2005)
    Test: Cordoba po 15.000 km (30.01.2005)
    Test: První seznámení s chevroletem niva (08.08.2004)
    Test: Seat Cordoba II 1.4-16V (20.06.2004)
    Test: VW Golf V 1.4-16V MPi (02.05.2004)
    Test: VW Polo 1.2HTP (14.03.2004)
    Test: Renault Scénic II 1,9DCi (19.10.2003)
    Test: Škoda Octavia 1,9TDi (23.03.2003)
    Test: Škoda Felicia (22.12.2002)
    Test: Škoda Fabia 1.4MPi combi (23.06.2002)

    [Akt. známka: 2,21] 1 2 3 4 5

    ( Celý článek | Autor: [Neregistrovaný autor] | Komentářů: 23 | Informační e-mailVytisknout článek )

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.