|
Podle spokojeneho vrneni na jine diskusi, slo ocividne o vydarenou udalost. Dokonce byl k videni sam velky DF (jak je mi jedno, kdo se skryva za nicky v diskusich, k D-F bych si rad ve sve hlave priradil nekoho jineho nez Douglasa s nakrapnutymi brylemi a malym vozem s poznavackou DFENS****)
Jenom skoda, ze se z celeho D-Fensova tazeni za dopravu rozumnejsi nekrystalizuje utvar majici na deni kolem dopravy nejaky hmatatelny vliv (to kdo dela zakony a urcuje pravidla nejsou jenom "ti nahore"). Takhle je to klub pratel, pripadne klub nasranych (ne)ofcanu.
|
|
|
Nebudte tak maloverny, pomalu se vystavela Praha.
|
|
|
vtipny na tom je, ze velky D-F se treba ucesem od filmovyho Douglase moc nelisi.... jak sme se shodli u vecere s nejmenovanym redaktorem nejmenovaneho webu o autech :-D
|
|
|
Jo, taky jsme konstatovali jistou podobu. :)
|
|
Doufám, že na jaře budu mít možnost připojit se. Ten eurokomisař na konci mě dostal :-). Mimochodem, to o těch cyklistech fakt řekl Heydrich?
|
|
|
To uslovi je prastare, Heydrichovi se prisuzuje jeho pouziti na Cechy, coz mimochodem inspirovalo tvurce filmu Protektor.
|
|
|
Správně to mělo být "Čech je dobrý cyklista. Nahoře se hrbí a dole šlape". Řekl to Heydrich Hitlerovi v souvislosti s válečnou výrobou v Protektorátu.
|
|
|
To D-Fense & Podotek: Díky za info.
|
|
|
Před třemi lety to řekl rakouský zaměstnavatel svému českému zaměstnanci také. Mám to z první ruky.
|
|
akce byla fajn, příjemná projížďka... díky
|
|
Sakra, to je mi líto, že jsem to pros*al doma u počítače:-(( Vidět samotného D-FENSe v jeho životní nadvelikosti, to by byl zážitek roku (a to nemyslím ironicky, no možná trochu, ale je mi líto, že mi to uniklo). Na svoji obhajobu mohu pouze dodat, že jsem se stal obětí opravdu nezvyklého spiknutí okolností. Můj dvorní automechanik bohužel nestihl dát můj primární samohyb do kupy ani čtrnáct dnů po domluveném termínu, a kamarád, se kterým jsem byl domluvený na společném odpoledni, se nevrátil včas z jakési soukromé akce se ženou. Variantu použití nouzového pohybovadla, dvacet let staré hajtry ve všelijakém technickém stavu, jsem z bezpečnostních důvodů zavrhl. Doufám, že na jaře se mi povede líp...
|
|
Akce pěkná, auta pěkný, povídání pěkný, akorát koukám, že to chvílema vypadá jako report z nedělní siesty návštěvníků McDonalds...
No flame, jak a kdo narost, tak narost, no, hlavně, že jste zdraví... BTW, že by na tom cyklismu nakonec něco bylo? :-)
|
|
|
Toť otázka, je to velmi individuální. Já osobně jsem pro naprostý nedostatek času (kvůli jedněm blbostem jsem přestal mít čas na jiný blbosti, takže bylo nutno se rozhodnout) pověsil poměrně intenzivní cyklistiku na hřebík před cca deseti lety, a žádné negativní následky to na mé postavě nezanechalo. Asi stačí se občas řídit osvědčeným pravidlem "nežrat" a zhubnutí přijde samo:-)
|
|
|
Nu, dá se zhubnout i jinak, třeba absolvováním vážné nemoci, pobytem v bolševickém lágru nebo cestou na jižní točnu...
|
|
|
Nenaznacujte jen, reknete to naplno: automobilisti jsou podle Vaseho nazoru obezni, proto bude nejlepsi je pozavirat do lagru, aby zhubli. Auta zabavit, garaze rozgarazit (dle vzoru rozkulacit). Strycek Lipold a vyhubli kluci a holky z Auto*matu s tim jiste budou souhlasit.
|
|
|
Ale tak proč to hrotit a vkládat lidem do úst něco, co neřekli? Má celkem pravdu. Třeba já jsem onehdá skončil v nemocnici s perforovaným slepákem a když jsem odtamtud lezl, byl jsem o 35kg hubenější. Od té doby považuji za nejúčinnější dietu umělou výživu :D
|
|
|
Pro samý "cyklismus" a "osvětismus" některým lidem nezbyl čas naučit se pořádně česky, natož anglicky. No flame - jací jsme, tací jsme.:)
|
|
|
Cyklismus, to je něco jako komunismus nebo fašismus:-) Mimoděk tady došlo ke vzniku naprosto přesného a výstižného terminu technicu:-)
BTW Když tak koukám na fotky, tak aspoň konstatuju, že s mým autem jste o nic nepřišli, protože minimálně jeden vůz stejného typu tam byl (jenom se mi nepovedlo zjistit, jestli ve stejné motorizaci).
|
|
|
Nojono, to bude asi tím, že nás soudruzi učili jen rusky, možná, že jste jedním z těch osvícených... Fat men. :-)
|
|
|
Vy cyklisti jste nudná zvěř. Tak hezky jsem vám nahrál na smeč...
|
|
|
Ale kdyz je strilite, tak pry dobre barvi a hezky sebou cukaji. ;o)
|
|
|
Proc smec? Ja tlusty nesmecuju, naopak, jsem vuci nim shovivavy, jsou to lide s fyzickym problemem, svym zpusobem hendikepovani...
Nudna zver? Na to si budete muset odpovedet sam, ja na kole nejezdim... ;-)
|
|
|
Zajímavé. Babička mi vyprávěla, že se na ZDŠ volitelně mhla a na gymnáziu povinně musela kromě ruštiny učit ještě němčinu. Všichni její učitelé byli, alespoň podle povinného oslovení, soudruhy.
Dělala si legraci, nebo trpěla nejakou německou nemocí?
|
|
|
No, jestli někdo hubne na kole, tak potěš koště. Hubnout vsedě může jen naprostá lemra líná.
|
|
|
Proč potěš koště? Kolo je energetický výdaj, navíc se dá realizovat celkem dlouho bez otřesů kloubů (což je důvod, proč skoro neběhám, ale na kole jezdím).
|
|
|
No jo, ta fáma s těmi otřesy kloubů. :-)
Běhám už hromadu let a klouby se mi zatím netřesou, děkuji za optání.
|
|
|
Dle vyzkumu nemaji aktivni bezci vice problemu s klouby, spise naopak, jejich klouby jsou adaptovany na vyssi zatez. Samozrejme nemluvim o vrcholovem sportu, ale o rekreacnim behu. Ovsem, je nutne si uvedomit, ze neco jineho je trpet chronickymi kloubnimi problemy a s nimi zkouset behat, pak je kolo vice nez smysluplnou doplnkovou aktivitou.
|
|
|
Já to vidím tak, že je to stejně nezdravé, jako třeba to sezení. Když sedíte hodinu denně, má to na zdraví minimální vliv. Když však sedíte deset hodin denně, jde zdraví do háje.
Takže když běhám půl-hodinku denně, nemají klouby žádný problém. Kdybych běhal deset hodin dennně, asi bych to pocítil.
A klidně bych tomu výzkumu i věřil. Jsem na tom s kloubama a šachama líp, když běhám, než když neběhám. Důležitej je hlavně pohyb, protože bez pohybu se klouby zanášejí odpadem.
No a tady je ukázka, jak bere sport typický geek. Docela jsem se pobavil.
www.marigold.cz/item/kdyz-se-hryzne-pumpa
|
|
|
Jo ty šachy měly být šlachy. :-)
I když i ty šachy mi jdou líp, když si provětrám mozek.
|
|
|
Kdysi jsem běhal. Dneska šetřím klouby, abych je mohl spotřebovat v horách - na asfaltu silně protestovaly.
|
|
|
Správně, největší výdej energie máš, když si stoupneš do šlapek.
|
|
|
To jsi na tom vazne tak spatne, ze musis platit za sex slapkam? :-o Ale souhlasim s tim, ze nejvetsi a nejlepe rozlozeny vydej energie je prave pri sexu.
|
|
|
S tim si ovsem dovolim nesouhlasit. Onehda sem cetl nejakou studii, dle ktere je sex pri snizovani hmotnosti malo ucinny :)
|
|
|
|
|
Prvni odkaz k nicemu, neuvadi udaj o trvani ukonu :) Druhy odkaz je zajimavejsi, ale zase se mi u nej nezdaji ty hodnoty, proc je mazleni skoro 2x narocnejsi nez souloz? :)
|
|
|
Protoze zustanes nadrzenej? ;)
|
|
|
Souhlasím. Já tedy hubnu z velké části vleže (btw jak jde posilování?), takže lenost bych cyklistům zrovna nevytýkal, ale že se jedná o sport velmi jednostranný a tudíž ne příliš zdravý, o tom jsem přesvědčen.
|
|
|
Na MTB v narocnem terenu a "nevyletnim" tempu zapojis cely telo. Teda aspon me kolikrat z namahy,nejvic boli ruce a bricho. Ale mozna jenom neumim jezdit spravne :)
|
|
|
No, mohu potvrdit i pro silnici a polovýletní tempo (je září).
|
|
|
Přátelé, kolo je v první řadě jednostranná zátěž, a to pouze nohou. Zbytek těla se při běžném ježdění (nemyslím extrémní MTB formou kamzík na skále) fláká. Oproti jiným sportům se musí hubnutí jízdou na kole vyvážit delším časem jízdy. Tedy, aby to mělo smysl, musíte jet intenzivně, dlouho a náročný terén, anebo si koupit rotoped a hodinu denně šlapat na plný pecky se střídavou zátěží.
Kolo, v poměru kalorie za čas je jeden z nejméně efektivních způsobů hubnutí. Co se pak týče zbytku těla, je to nahovno úplně. Po ročním intenzivním ježdění máte sice nohu jak morový sloup, ale zbytek těla strádá a hlavně se bortí páteř, která je dlouhé hodiny v dost nepřirozené poloze. Na kole vůbec netrénujete vzpřimovače (záda a břicho), které jsou ze všech svalů nejdůležitější. Povadlé vzpřimovače způsobují shrbený postoj a tím pádem větší tlak na vnitřnosti. To je hlavní příčina řady civilizačních chorob, vzniklých v současnosti, v důsledku sedavého zaměstnání. Sportovat na kole je debilita. Kromě výše popsaných problémů se shrbenými zády a malou zátěží na zbytek těla si přidejte většinou (ač praktické) nezdravé sedátko.
Neříkám, že kolo je úplná hovadina. Kolo je vhodné na relaxaci, na výlety, i na ten sport apod., ale rozhodně to není pilířový prostředek ke sportu. Uvědomte si, že naše tělo není uzpůsobeno k dlouhodobému sezení a už vůbec ne k fyzické činnosti při sezení. Vyvíjeli jsme se úplně jinak. Sed je klidová poloha, slouží zpravidla k odpočinku. Dříve byli lidé většinu dne na nohou. To až moderní doba udělala ze sportu vsedě svatý grál.
A pokud ti Ygorku přijde polovýletní tempo na silnici jako dobrá zátěž na celé tělo, tak musíš mít snad atrofované svalstvo, jinak si to nedokážu vysvětlit.
|
|
|
Souhlas, k tomu nemam co dodat.
|
|
|
já bych ještě dodal že cyklisté to mají jaksi otočené naruby. Všichni tvrdí že jezdí na kole kvůli kondici, sportovním výkonům a podobně. Čili zřejmě něco jako tělocvična, posilovna, fitness nebo jak to ještě nazvat. Ovšem když jdete do posilovny tak si co? nakládáte zátěž! Cyklisté naopak odlehčují. Hliník, karbon, materiály které ještě nedávno byly leda na raketoplánu nebo formuli 1. Třicet centimetrů trubky pod sedlo co stojí asi tolik co litý disk většího rozměru na auto a ušetří pár desítek gramů hmotnosti. Desítky převodů. A tak dále. není to nesmysl? Pokud by se měla jízda na kole brát jako posilovna, kondiční tréning tak by se měla, stejně jako v posilovně zátěž zvyšovat. Jezdit na Ukrajině a na zádech batoh se zátěží.
|
|
|
Zavodnikum na silnici jde, krome jineho, o co nejlepsi vykon, jednou z moznosti jak toho docilit je max. snizeni vahy stroje a dosazeni lepsiho pomeru vykon / hmotnost, stejne jak u aut. Apropo, zkuste si chvili slapat do kopce na "ukrajine" a pak na karbonovem kole, je to jasny... Muze byt, ze budete svuj vykon chtit poladit vytvrzovanim se na ukrajine, ale to uz je pak jina kategorie... Nektere specificke slapohyby, napr. downhill kola maji ale jine charakteristiky, tam jde i o rozlozeni teziste, celkovou pevnost ramu, hmotnost neni natolik zasadni (ale zase nesmi byt na ukor ovladani). Prevodu by melo byt jen tolik, kolik je pro vas optimalnich, stejne se pak ve finale jezdi jen na par prevodu z desitek moznych variaci, nikdo pri smyslech nebude jezdit na nejmensi kolecko vepredu i vzadu.
Kolo neni posilovna, ale ani posilovna neni jako posilovna. Muzete trenovat na okamzity max. vykon (napr. powerlifting), pak treba zacnete behat, lezt, plavat, obcas MTB a tak jsem se preorientujete na kruhove treninky, no a z posilky se stane doplnkova aktivita. Volite podle toho, co je pro vas smerodatne z hlediska fyzicky, pripadne rozvoje, event. postoje.
PS: Nechci tady vypadat, ze kopu za cyklisty, to vubec, serou me nektere cyklobuzny zrovna tak, jako kohokoliv jineho. Ale kolo mam rad, rad se svezu s MTB na horach, ridicum neprekazim, nejezdim na silnicich s vysokym provozem, neprasim pres prechody, nemam rad helmu na palici, davam znameni smeru jizdy a nesmrdim nikomu v hospodach. Nerikam, ze to je symbioza, ale nikoho neseru a nikdo se nesere do me.
|
|
|
no dyť já vím, závodní speciály chápu. Jde mi o takové ty běžné cyklofanatiky co mají plnou hubu řečí o fyzičce a současně se chlubí jak to odlehčili o 225 gramů zakoupením komponentů v hodnotě nepříliš ojetého auta.
|
|
|
Souhlas. Dělám to jako doplněk k VHT. Navíc v poslední době mě bere MTBO a tam dostanou i záda a svoje (a nemusí jít o takový extrém). Jinak v kopci, pokud se člověk snaží o rychlost, něco musí předvést celé tělo i na silnici, i když podíl nohou je převážný.
|
|
|
To mělo být ke Kouleho příspěvku
|
|
|
Děkuji za vysvětlení.
Pokud si, Lokute, nedokážeš něco vysvětlit, neznamená to, že to neexistuje.
Otázkou je, odkud víš, jaké je moje polovýletní tempo na silnici a z čeho soudíš, že mám zborcenou páteř a zbytek těla strádá.
Hodinu denně šlapat na čemkoliv je nesmysl. Cyklická zátěž (bicykl, rotoped, spinning, běžky, chůze, koloběžka...) musí trvat déle než hodinu, to jsem na tomto webu již psal, fyziologie je jen jedna.
Co se týče morových sloupů, jistě, jsou u cyklistů k vidění. U těch, co jezdí sprint a pevný kilometr.
Mám zkušenost z pár set tisíc km na kole na silnici (od žákovského oddílu - Favorit Brno - jsem si vedl tréninkové deníky). Jakou zkušeností máš podložena svá tvrzení ty?
|
|
|
Obligátní omluva za dlouhé vedení.
Je to jednoduché, každý má svou hračku.
Prostě si, jako každý, servisuji svůj šálek čaje. Nic víc.
Ty si pij fpoho ten svůj.
|
|
|
|
|
jenže mezi vámi jsou spíše jinéí než "špičkoví cyklisté"...a mezi námi není mnoho šestnáctiletých valentinů rossiů...
oholený buzíci v baletních trikotcích...to prostě neokecáš
8o)
|
|
|
Hm, ono těch cyklistů s postavou, kterou tak často a rád popisuješ, zas tolik není. Aspoň já jsem žádnýho takovýho ještě neviděl, ale připouštím, že v Brně může být situace jiná, neznám to tam.
|
|
|
nepochybuji, že tvá selektivní paměť ti opět dobře posloužila a i na detektoru lži by se odpověď: "já ještě žádnýho takovýho neviděl" jevila jako pravdivá. nicméně...žes něco neviděl, či si to spíš nechceš pamatovat neznamená, že to neexistuje 8o)
|
|
|
U nás opravdu žádné takové exoty nepotkávám, resp. jak jsi mě právě přesvědčil - nechci se na ně pamatovat. Opět si musím sednout na prdel před tvým jasnovidectvím. Hele, moh bys mi pomoct? Potřebuju vědět, jestli mám dneska na sobě trenýrky nebo slipy a nechci si kvůli tomu rozepínat kalhoty. Předem díky!
|
|
|
Trenýrky mají tendenci po několika dnech ztvrdnout do tvaru slipů, zatímco ze slipů se trenky nestanou. Slipy jsou tedy pravděpodobnější.
|
|
|
Díky za snahu, ale Honza mi to řekne přesně.
|
|
|
to se zde nenajde ani jediný gentlleman nebo moussa, který by pochválil honíkovy formulační dovednosti ? všichni si nadělte 3 minuty, po které se budete intenzivně stydět!
|
|
|
No já jsem už několik minut v šoku z toho, že jste se vy dva kamarádi zase setkali.
|
|
|
vykládat si zoufalou snahu o přilákání pozornosti zhrzeným hlupákem z brna jako kamarádství vyžaduje notnou dávku smyslu pro černý humor :o)
|
|
|
|
Oba jste minuli skvělou příležitost mlčet! :p
|
|
|
|
Pro tebe to platí taky! :D
|
|
|
|
|
Na rosdíl od tebe jsem na kolo nesedl posledních 10 let, ty cyklobuzno! :D
|
|
|
Co to je kolo? 8-)
A dost, nebo nam strycek bohorovny arbitr Sandstorm nabaca :D
|
|
|
To ne, ale může se stát, že si za trest nedám po obědě kávu.
|
|
|
|
Hm, tak tenhle balón mi prolétl mezi nohama. N1 ;o)
|
|
|
Existuje na světě jen pár civilizací, co dosud neznají kolo. Část z nich běhá po pralese s nahým zadkem a pinďourem v kusu klacku a zbytek píchá s vopicema. Ke který skupině patříš ty? :p
|
|
|
Ad píchání s vopicema: Zatím se můžeme smát, ale okolo padesátky ... Kdo ví, jak to bude?
|
|
|
Teď úplně nevím, na co narážíš. Existují dvě varianty ... buď se dosavadní družka svým vzhledem (působením zubu času) přiblíží k opici, nebo lidstvo bude mít doma kromě psů jako domácí zvířátko i opice, a starší pánové je budou využívat jako sexuální objekt. V tom případě bych prosil nějakou mladou šimpanzici, gorilky mají na můj vkus poněkud mohutnou bradu.
|
|
|
teda vy se nam tu pekne vybarvujete :D
|
|
|
píchání s vopicema bych viděl jako málo pravděpodobné - třeba šimpanzice bude mít tak 3krát větší sílu, než dospělý chllap a je nepravděpodobné, že by šimpanzice lovily chlapy s cílem spářit se. primitívové z pralesa by se mezidruhoově mohlli pářit spíše s nějakými obdobami koz či ovcí a vopice tam loví spíš na maso. v každým případě již samotné páření s příslušnicemi jejich tlupy musí být zážitek - raději se ani nepředstavovat, jak vypadá polibek nikdy nemytých úst či odér zpoza nikdy neutřené prdele :o).
|
|
|
|
copak kolo znam, mam jich nekolik na vsech svych autech, ale neznam to kolo, co jsi o nem mluvil ty, ze se na nej seda nebo co... divny :D
|
|
|
Když si položíte tak tři na sebe, tak se na nich sedět dá:).
|
|
|
diky! to me nenapadlo... ale neprijde mi to moc prakticke :-) asi radeji zustanu u kresla u krbu
|
|
|
Aha! Ještě před chvílí jsi neznal, nyní znáš ... to vypadá jako pokročilá schizzrofrenie! Dej si posor, nebo skončíš na pavilonu muži-neklid spolu s dalšími schizzrofreniky. :p
|
|
|
omyl, jen se hrozne rychle ucim :)
|
|
|
Dobře. Věřím ti. A smíš mít poslední slovo ... :)
|
|
|
jsem rád, že uveřejněním tvé hlavy opět vzkypěla tvá žlučovitá nenávist a můžeš si to jak se patří užít...a nezapomeň to okomentovat při terapii psaním na mrtvole eden-x 8o)
konečně teda došlo i na tebe, mistře... ale nebudu se ti posmívat. nemám ve zvyku chovat se jako lůza, kterou jsi a kterou přitahuješ. je jasné, že bych mohl být jízlivý a škodolibý, ale šlo mi jen o to, abys si pro příště nechal idiotské řeči o tom, jak kdo vypadá.
..a včil třeba pukni, příšero!
8o)
|
|
|
myslím, že když někdo prohlásí, že nikdy neviděl cyklistu prasit nebo nevyděl vycmrndlýho chrastivce v buzioblečku, je jasné přinejmenším to, že buď ještě nevystrčil nos z prdele ve které žije, nebo mu neslouží paměť, nebo jest právě takovým buzíkem a zapírá nos mezi vočima.
ty blbec nejsi a nějaký rozjhled máš...tvrdíš, že na kole nejezdíš...a tak zbývá jen selektivní paměť.
možnost, že bys měl v životě takové štěstí a skutečně tě nepotkalo nic z toho, co jsem prve jmenoval vylučuju, sorry.
sám teď řekni, kde je chyba 8o)
|
|
|
když někdo prohlásí, že nikdy neviděl cyklistu prasit - to jsem napsal? nebo nevyděl vycmrndlýho chrastivce v buzioblečku - buď tady nejsou žádní nebo jich potkávám tak málo, že si je prostě nepamatuju. Cyklistu v barevným dresu jsem už viděl, ale cyklistu, který by odpovídal tvýmu popisu, na vlastní oči ještě ne.
možnost, že bys měl v životě takové štěstí a skutečně tě nepotkalo nic z toho, co jsem prve jmenoval vylučuju, sorry. - možná to souvisí s místem bydliště, jak už jsem naznačil o něco výš, v Brně je možná takových exotů jak naseto, u nás se cyklisti svým vzhledem od ostatních lidí tolik neliší. Možná je v Brně celkově víc exotů a tak je jich víc i mezi cyklisty ;)
sám teď řekni, kde je chyba 8o) - chyba je v tobě ;-)
|
|
|
Oholeny buzik v baletnim trikotu nebo oholeny buzik v kozene kombineze, kde je rozdil :)
|
|
|
on se někdo holí pod kombinézu? to mi asi něco uniklo...nebo podle sebe soudíš okolí? to na věc jdeš ale špatně. tos nevěděl?
|
|
|
A co má být dosahována tím holením nohou?
|
|
|
Co sem se vyptaval, je to prevazne kvuli hojeni povrchovych zraneni. V nejake male mire to (pry) snizuje odpor vetru a nohy se lip umyvaji :) Proc je Valentino Rossi oholeny cely nevim, asi je v tom nejaky hlubsi vyznam, nebot ani jedno z vyse uvedeneho se ho netyka. Leda by to byl tajny cyklista :)
|
|
|
Povrchová zranění - no nevím, zrovna na MTB je dost lidí vysloveně chlupatých (a povrchová zranění jsou tam dost možná), na silnicích nemám přehled, ale myslím, že tam zranění skoro nehrozí.
Snížení odporu - možná na silnicích ve velkých rychlostech a velkých dálkách se to projevit může, ale jinka pochybuji.
|
|
|
Nepresne sem se vyjadril, jde o povrchove odreniny, "silnicni lisaj" sme tomu rikali, na asfaltu je to hned a pres chlupy se to fakt blbe osetruje. Kdyz sebou seknu v lese/na poli, tak se vetsinou jenom zaprasim.
|
|
|
Tak to asi ano, ale zajímalo by mě, jak často silniční cyklista padá (v mých představách vůbec).
Onehdá jsem čuměl do mapy a švihnul s sebou na lesní cestě a nohu a ruku jsem sedřel o kamínky celkem fest.
|
|
|
Je to docela často. Je to způsobeno taktikou jízdy v balíku. Ono to nevypadá, ale je to poměrně tvrdý sport. Jednotlivé týmy se snaží vytlačit ze svých balíků soupeře a všichni se snaží jet ideální stopu v závětří. Je to docela hodně taktizování a hraní na nervy. Amatér, který by jel silniční závod (předpokládejme, že by na to měl fyzicky) by neměl šanci. Prostě by jej vytlačili.
Takže se hraje taková přetlačovaná v padesátikimoletrové rychlosti. A jak spadne jeden ....
|
|
|
a co problémy s hojením silničního lišeje řešit tím, že nebudete padat? jo aha...to byste museli umět jezdit.
8o)
|
|
|
A jeste k tomu odporu, pro trasach +- 200 Km prumernou rychlosti 35+ se to asi projevi a pokud Vas plati za vysledky, kazde procento se hodi :) Ostatne, profesionalni plavci se holi celi, popripade maji celotelove "buzioblecky a buzicepicky" To, ze mamlas uvidi prenos z TdF a hned utika koupit depilator, v domeni, ze po oholeni se vyrovna Armstrongovi, je vec druha.
|
|
|
Muze to pry delat az 15 sec na hodinu jizdy u spickoveho zavodnika na silnici...
|
|
|
Tak to není co řešit :-) Jakmile si koupím silniční kolo a budu mít průměrku asi tak 40 na 100+ km trase, kupuji žiletky. To první se může stát, to druhé fakt těžko.
|
|
|
Má takovej sport, kde jde o to, kdo má lepší plavky, nebo kdo si jak oholí nohy ještě vůbec nějakej smysl?
|
|
|
To se zeptej, jaký smysl má vlastně sport jako takovej - amatéři to dělaj kvůli tomu sportu (tj. aby si zahráli, zaplavali, zajezdili atd.), profíci aby vyhráli.
|
|
|
No jistě, akorát sporty, kde to chodí tímto způsobem ze zásady ignoruju a považuju je ne za sport, ale za byznys. Z téhož důvodu jsem také velmi ostře proti byť jen koruně z veřejných rozpočtů do profesionálního sportu.
|
|
|
„Ano, vy jste profesionálové a proto s vámi nemůžeme hrát. My hrajeme pro čest a vy hrajete pro peníze. Já s vámi nechci nic mít.“ (Klapzubova jedenáctka.)
|
|
|
Rossi na tý fotce vypadá jak buzerant.
|
|
|
stačí vynechat "jak" a bude to přesnější, ale upřímně - kdybys byl zakrslej, taky by sis musel svou frustraci nějak kompenzovat - metroušskou depilací to pravděpodobně začíná a návštěvami gay klubů pokračuje :o)
|
|
|
hahaha...prej buzerant.
sám nemohu exteriérem nikterak machrovat a tak podobné soudy nevynáším, ale všim jsem si, že si na tom "vypadá jak..." zakládají více méně pouze ti, kteří zrovna nevypadají jako archetyp mužnosti, že?
img641.imageshack.us/img641/2888/200938hajek.jpg
když porovnám...no nic...
8o)
|
|
|
Zajímavý, jak ty dokážeš sám sobě odporovat v jedný větě...
|
|
|
no, má v tom chlapec několiik duševních poruch podtržených obrovským komplexem méněcennosti. nevydržel a musel se vytasit s mojí fotkou a musel jí vytrhnout z kontextu :o)) ve skutečnosti šlo o to, že jsem dlouhodobě v kontaktu se zakladatelkou spoelčnosti, která ve velkým pomáhá autistům, takže taky občas pomůžu. a v tomhle případě jsem měl možnost pomoct klukovi s aspergerovým syndromem, tak jsem v rámci přebudování centrálly ČSA zřídil pár prostorů se službama a jeden z nich byla masárna, kde poskytuje masáže Matěj. měl jsem z toho radost, že se povedla dobrá věc, tak jsem to říkal té MUDr. a ona mi řekla, že jsem jeden ze dvou lidí, kteří umožniili zaměstnat autistu v roce 2009 a ukeecala mě na tu televizní reportáž pro pořad pokr přes můj odpor ke kamerám, ale řekl jsem, že se klidně historicky znemožním pro dobrou věc. to, že to nějaký chudák použije v kontextu toho, že někomu záleží na otm, jak vypadá, mě fakt rrozesmálo, jen to ukazuje, jak blbej dotyčnej ve skutečnsti je, když si dal tu práci, aby tu fotku uložil někam na veřejný úložiště a pak tím demonstroval svůj kretenismus :D
|
|
|
Myslím že kretenismus nedemonstroval, ale již poněkolikáté potvrdil...
Jinak akce (o tu v článku myslím šlo, ne?) jistě velmi zajímavá, fotky na rajčeti taktéž.
K cyklistice:
jeden z často používaných odkazů na článek, který praví "když atd..., tak to nečtěte", by bylo možné použít i pro cyklistiku "když se vám to nelíbí, tak to nedělejte".
|
|
|
Hoši, já mám samosřejmě pochopení pro ostrakisaci magorů, neb chápu její biologické opodstatnění. V diskusi tohoto typu to prostě nemá praktický smysl, neb duševně chorý jedinec ji používá jako spovědnici a sároveň jako místo, které navštěvuje proto, bo mu diskutující potvrdí, že to, co si o sobě myslí, je skutečně pravda.
Jak je správně psáno v článku Cvoci, blázni, šílenci: "Někdy se tam objeví i nějaký velmi narušený člověk. Většinou silně vzlyká a brečí. To by vás nemělo vyděsit, tito lidé nejsou nebezpeční a nejlepší je, když si jich nebudete vůbec všímat, protože to oni přesně chtějí."
Samosřejmě to nijak nevylučuje vhodnost uvést bludy hlásané pacientem na pravou míru, čistě jen pro vyvážení diskuse. Ev. dotyčného můžete použít jako relaxační hračku a vyhovět jeho submisivně-masochistické potřebě. :p
|
|
|
zkušenost praví, že není příliš vhodné narušenci připomínat, že jeho manické představy jsou bludy a ne skutečnost, jen to zhooršuje projevy jeho poruchy a prohlubuje jeho komplexy. osoby s léčitelnou duševní poruchou časem seznají, že přistoupit na léčbu není zas až tak strašné, jak si představují a osoby s neléčitelnou duševní poruchou se jen zbytečně zatvrdí a budou považovat jakoukoli zmínku o čemkoli, čím trpí za osobní útok, na který budou reagovat slepou a zoufalou agresí - i pohrdání si zoufalec vyloží jako projevy zájmu o jeho zbytečnou existenci a okřiknutí nakonec považujje za pottvrzení svých "kvalit" - je to pak jako v tom vtipu, jak ošklivá hollčička doma říká mamince "mamiinko, dnes mě v tramvaji oslovil muž", "a co ti řekl holčičko ?", "uhni ty krávo" :D
|
|
|
ti, co sem už nějaký ten rok docházejí ví, že když jsi bez sebe vzteky, mmáášš ddiivvnnýý ppřřeekklleeppyy...
uklidni se, vydýchej se...a dál se neztrapňuj. vím asi, jak se cítíš, že jsem shodil tvé inkognito...a silácké řeči fantóma-z-kérfůru dostaly svou "tvář".
|
|
|
jasně, matko terezo...
řeč ale nebyla o retardovaných jedincích, ale o tom, kdo jak vypadá a kdo se jak vyjadřuje. každej vypadá jak vypadá. sedmnáctiletýho rossiho si na stěnu pověsí kdejaká puberťačka, kdežto tebe (nebo mě) asi jen málokterá z těch několika holek-se-špatným-vkusem. mě to nesere a tak nepotřebuju o někom, kdo vypadá líp než já psát, že vypadá jako buzík. Je to ukázková mentální projekce, kdy někomu, koho nemáš rád, přisuzuješ negativní vlastnosti, aby se ti lépe žilo. prostě se nezlob na zrcadlo, když máš křivou hubu. 8o)...a pak, kdo má komplex méněcennosti, že?
Taktéž bych byl opatrný s tím, "kdo" stál za projektem přebudování centrály státních aerolinií, kde v rámci rekonstrukce bylo počítáno s různým zázemím vč. masáží. Jako "ředitel údržbářů" bys jen těžko dokázal ovlivnit projekt a rozpočet. Jak já to vídím, tak jsi možná neofiko někoho doporučil a ten, kdo o-tom-rozhoduje nenašel nikoho lepšího a navíc zaměstnávat postižené dobře vypadá a dá se na jeho místo klofnout i nějaká dotace a úlevy... Tímhle svým shnilým rohlíkem můžeš opít možná tak hloupou redaktorku pořadu s nulovou sledovaností.
|
|
|
... se hádaj jak nějaký buzíci! :-)))
uzavřeme to pár fakty:
1) aleff vypadá, že by jeden brečel (navíc jeho duševní stav je mimo diskusi, není to věru dobré...)
2) honza ZZR to samé v bledě modrém, jeho fotky se dají na netu dohledat a netové e-muscles a hysterické výlevy jsou pověstné
3) nedávný sraz, kde si příznivci D-F vzájemně lízali řitě se podobal... no, asi srazu závodních pojídačů bůčku, alespoň soudě podle fotek
4) průměrný cyklista je v lepší kondici než průměrný motorkář či než průměrný občan
5) nenávist k cyklistům na tomto webu je pouhopouhou závistí dvojitých brad vůči těm s bradou jednou
6) Rossi vypadá taky dost směšně, ale aspoň něco dokázal a určitě měl víc ženskejch, než my tady dohromady :-)
alespoň tolik jsem si odnesl z posledních článků a diskusí.
|
|
|
nedávný sraz, kde si příznivci D-F vzájemně lízali řitě se podobal...
Vy jste si nekde s nekym lizal na nejakem srazu rit, ze to tak dobre vite? No fajn, alespon je jasne, s kym mame tu cest.
|
|
|
Eso, tywole. Ty jsi neuvěřitelnej Pán Mindráků... :-D
|
|
|
Je to ukázková mentální projekce, kdy někomu, koho nemáš rád, přisuzuješ negativní vlastnosti, aby se ti lépe žilo. - zajímavý postřeh, to tady děláš dnes a denně :-D
|
|
|
a bezte uz s tema vsema cykloelastackyma recma do prdele :) koho to tady vubec zajima? smrt ekofasistum!
|
|
Stalo se něco co mě moc mrzí a to že sem se nikde z žádnou slupinou nesetkal,celou trasu sem poctivě projel v řevnici sem se zasekl u přejezdu a v jesenecini se stratil a nabral cca 40 minutové zpoždění.tak snad příště
|
|
Díky globálnímu oteplení, které mi pocuchalo kastli, jsem se jako pěší/cyklsita nemohl účastnit, škoda. Podle fotek koukám, že došlo i na vzduchovky (resp. vetrovky) což je další škoda - mohl jsem provětrat pana TAU a vypustit trochu více CO2 jako doplněk ke svým chabým 140g/100km..
Tak snad někdy jindy.
|
|
..já vás alespoň podpořil se sádrokartonem na střeše a tím i větší spotřebou a emisemi.. :)
|
|
uz sem to nedockave psal k predchozimu clanku, ale pochvala se zvopakovat muze... takze:
osobne sem z akce nadsenej jak skolacka po prvni puse :) trasa byla fantasticka a pri skvele objedanym pocasi si ji nedalo neuzit. obzvlast sem si uzival klikatice "do vrchu" lesem kousek pred Preskupenim! vecer zavrsila bezchybna vecere, pri ktery sem mel tu cest sedet primo naproti velkemu D-Fensovi, se kterym sem si jako jeden z nemala potrasl pravici a podekoval za jeho clanky a vyvijenou cinnost.. no a takovy ty kecy... na silny slova si moc nepotrpim ;-) :-D
zminovany zbytecny predjizdeci manevry povazuju jen za klukovsky predvadeni mezi ostatnima blaznivejma petrolheadama, kterejch nas tam bylo hromada, jak bylo na typech zucastnenejch stroju videt. osobne sem videl jen toho Datsuna predjizdet temer vzdy bez blinkru a jednou pred zatackou, kde dle myho nemoh videt. sam nemam tyhle hrace rusky rulety moc rad (obzvlast kdyz sou necitelny tim neblikanim) a ani to nedelam, ale kdyz mate pod kapotou radovej sestihrnek 2.8(?) vyhonenej turbem, venku je tak jak bylo a suprovou silnici.. tak to zkratka dokazu pochopit, proc se ridic neovladnul a prohnal kone pod haupnou za kazdou cenu. jestli tak ale jezdi bezne, tak je to u me kokot a tecka! :)
nakonec u me vcera padlo i se vsim tim rezijnim pojizdenim asi 20litru.... 20litru spalenych naprosto zbytecnym a neuzitecnym zpusobem ... alespon pro nasi planetu 8-)
par mych fotek vcetne nekolika nemocpovedenych pokusu o tu spolecnou najdete zde www.facebook.com/album.php?aid=2067211&id=1093983210&l=07826e0a00 ;-)
jeste jednou diky vsem, zdravi nezaregistrovany pilot jedinyho zucastnenyho svedskyho letounu SAAB 9000 AERO ;-)
|
|
|
Nebyla by na toho Saaba nějaká menší recenze? Už dlouho uvažuju o tom, že bych si udělal radost nějakou novou rachotinou (samozřejmě vylítanou popelnicí, dovezenou z Reichu za třicet tisíc korun maximálně, aby bylo co lepit dohromady:-), a Sabb 9000 mi vyšel jako jeden ze tří možných kandidátů (spolu s Volvem V70 a Citroënem XM). Docela by se mi hodilo vědět, co je to auto zač.
|
|
|
Dovoluji si doporučit XM. Je to velmi pohodlný a prostorný vůz. Verze s motorizací 2,0 turbo CT nebo 3,0 V6 jsou i rychlé. Vzhledem k počtu komponentů je XM naprosto nevyzpytatelné = velmi dobrý stroj k příjemnému svezení i neustálému šťourání se v něm ...
|
|
|
Díky za doporučení, XMem, nejspíš verzí TCT to s velkou pravděpodobností skutečně skončí (pěkná je V6 od Musketiera, ale na to nemám). To auto znám, měli jsme postupně asi tři v okruhu širší rodiny a skrzevá Xantie, kterými jsem sám jezdíval, jsem se setkal s poměrně velkým počtem Citroeních fanatiků, kteří obvykle rádi nadzdvihli pokličku svých zkušeností a nechali mě přičichnout. To je právě velká výhoda a zároveň nevýhoda Citroënů (na jednu stranu je to dobré primární pohybovadlo, protože dokážu odhadnout, co se zhruba příště vysype; na druhou stranu ovšem chybí to vzrušení z "kroku do neznáma":-). Další dobrá věc je, že se dají v Reichu sehnat velmi slušně zajeté exempláře za cenu, za kterou bych na Volvo nekoupil ani novou sadu liťáků;-)
Když už se ot om bavíme, taky by mě zajímalo, jaká je kolem Volv a Saabů v ČR komunita (protože Citroënáři jsou prima parta, ale nevím, jestli je to spíš výjimka, nebo jestli se takoví "srdcaři" rojí i kolem ostatních značek- předpokládám, že do jisté míry ano, ale chtělo by to něčí svědectví).
|
|
|
ono taky trochu zalezi, kde se pohybujes. nejvetsi SAAB komunita se pohybuje na severu cech a pak kolem Prahy a Brna. co vim, tak treba jizni cechy temer zadnej servis no a kdyz budes takhle z daleka tak budes odrizlej od akci, takze te to tolik nepohlti. :) ja si myslim, ze jako autofil sem nakouk do ruznejch komunit, ale ta "sobi" mi prisla vazne nejsympatictejsi. dany je to taky hodne tim, jakejm lidem se ta hranata krasa libi, jakej typ lidi si SAABy kupuje. lidi se pry deli na ty, ktery SAAB milujou a zbytek, ktery se s nim jeste nesvezli :-D nicmene o ruznejch klubovejch akcich si muzes udelat treba tady saabinfo.net/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=7&Itemid=44. zaroven to sou stranky, kde se shromazduje nejvic SAABistu z CR a SK, takze doporucuju kouknout se a hodit pripadne dotaz i do fora ;-)
za svy taky mluvi "desatero" spravneho SAABisty:
- Vždy létám s úsměvem :o)
- Zdravím ostatní SAABy (světly, pokynutím, klaksonem, losem nebo jakoukoli kombinací uvedeného)
- SAAB tradičně vynakládá velké úsilí bezpečnosti svých vozů, proto mu to nekazím, kurtuju se a lítám nanejvíš opatrně (což nutně neznamená, že pomalu)
- Lítám ohleduplně k sobě, svému vozu a hlavně ostatním účastníkům, kteří jsou na to
od SAABistů už dávno zvyklí
- Za letu dodržuji bezpečnou vzdálenost. Je to ohleduplnější nejen k přede mnou jedoucímu vozu, ale i k protijedoucím SAABům, které tak mají víc času na pozdravení
- Je-li to možné, parkuji s odstupem od ostatních aut. Je to bezpečnější a hlavně to umožní ostatním SAABům zaparkovat vedle mého a splknout si, zatímco páníčci nakupují. Ti se pak mohou připojit. Že to mám dál do obchodu mně nevadí
- nemám SAABa proto, že jsem línej chodit.
- Losí nálepka je samozřejmostí, stejně jako minimálně jeden hlídací los/sob v kabině. O důvodech jejich přítomnosti před cizíma nespekuluji
- Stejně jako všechny slušné letecké společnosti nabízím případným pasažérům za letu sladkosti
- Nepletu si losa se sobem!
- Pokud to jde, nekupuji traktorové SAABy a nefňukám kvůli spotřebě. Komu ale SAAB žere i trávu kolem silnice nechť urychleně navštíví servis!
- Měním olej pravidelně po max. 10.000 km.
- Pomůžu druhým saabistům v nouzi.
- Jezdím na SAAB srazy.
|
|
|
|
Tohle mě docela přesvědčilo, že Saab 9000 je dobrý vozidlo, ideální pro řidiče, kterému všichni přezdívají "Mad Max". No, zas je o čem přemýšlet. Ještě si musím udělat takový všeobecný průzkum, hlavně zjistit, na co si dávat pozor při koupi, co se hodně porouchává atd. (zkušenosti s Citroënem jsou v tomto přípdě k ničemu, protože to jsou specifické vozy- neustále se na nich něco se*e, ale jde většinou o provozně zbytné systémy typu ABS, jejichž závady většina lidí moc neřeší:-) Jestli bude ta recenze, tak to bude fajn (objektivitu nikdo neočekává, to se neboj:-)
|
|
|
|
|
ále nic...my nesmíme ani naznačovat.
snad jen méně "svazáckého nadšení"
...a nevím, proč by starý Datsun do nepřehledný zatáčky předjíždět neměl, ale "řadovej šestihrnek 2,8 vyhoněnej turbem" je omluvenka. to by mne fakt zajímalo.
já jen, že jsem zvyklý řídit cosi, proti čemu je tebou zmíněný "šestihrnek" neohrabaný, slabý a těžký krám a do nepřehledných zatáček raději nepředjíždím. asi teda dělám něco blbě, ne?
tož tak
8o)
|
|
|
kdyby sis to (zamerne?) neprekrucoval, tak by sis to takhle nevylozil a takhle hloupe by ses vubec neptal.... ale kdo chce psa bit.... ze? :)
|
|
|
víš, tvůj odstavec...:
"zminovany zbytecny predjizdeci manevry povazuju jen za klukovsky predvadeni mezi ostatnima blaznivejma petrolheadama, kterejch nas tam bylo hromada, jak bylo na typech zucastnenejch stroju videt. osobne sem videl jen toho Datsuna predjizdet temer vzdy bez blinkru a jednou pred zatackou, kde dle myho nemoh videt. sam nemam tyhle hrace rusky rulety moc rad (obzvlast kdyz sou necitelny tim neblikanim) a ani to nedelam, ale kdyz mate pod kapotou radovej sestihrnek 2.8(?) vyhonenej turbem, venku je tak jak bylo a suprovou silnici.. tak to zkratka dokazu pochopit, proc se ridic neovladnul a prohnal kone pod haupnou za kazdou cenu."
...a v něm obsažené, soudružské porozumění "s-jedním-z-nás" je právě důvod, proč jsem se žádné skupinové jízdy nezúčastnil už asi 8 let.
Vždy se totiž najde nějaký kretén, který podle hesla "já pán-ty pán" rozjede s tím, že dnes mu "kamarádi" jistě uhnou...a až bude někdo z nich potřebovat, tak uhne on....no a když to nevyjde, tak zašeptá do země "já jsem nechtěl".
no a v tom to je: já nedokážu (a asi ani nechci) pochopit nikoho, kdo z vlastní vůle vsadí svůj i můj život a stroj na možnost, že "tam nic nepojede". Pokud takový člověk vidí věc podle tvého "..mezi ostatnima blaznivejma petrolheadama, kterejch nas tam bylo hromada", pak mne spoléhání dementa na takovou "rovnost" skoro uráží. Asi jsem prostě už vyrostl z názoru, že kdo má taky deset prstů na rukou je automaticky můj kamarád...
dle mého názoru je "vysvětlení situace" takovému řidiči, navíc v takto +/- uzavřené skupině tím, čemu se obecně říká "udělat si pořádek mezi sebou". nasrat na to = ignorovat problémy ve své skupině = zříci se možnosti kritizovat jiné skupiny (cyklistay) za jejich hovadství. pochopils?
|
|
Dfensi, chápu dobře, že sis tu alfu nakonec pořídil? Bude nějakej článek?
|
|
btw koukam na ty fotky firemnich odstrelovacu, na co tam strileli na tem poli ?? PEVNE verim, ze na lezici, stojici cyklisty a prazske matky s tezkym kulometem :D
pak ze jsou ridici bezbranne ovce :P
|
|
|
Nikoli - abychom mediálně vykompenzovali antisocialistický dopad akce (a z nedostatku vhodnějších velkoplošných terčů), dali jsme co proto plechovkám imperialistické Coca Coly.
Ze kterých vyprchal natlakovaný CO2, takže celkový dopad byl zlý a zlejší.. Zeleným se prostě jeden nezavděčí.
|
|
btw koukam na ty fotky firemnich odstrelovacu, na co tam strileli na tem poli ?? PEVNE verim, ze na lezici, stojici cyklisty a prazske matky s tezkym kulometem :D
pak ze jsou ridici bezbranne ovce :P
|
|
Zdravím. Chtěl bych alespoň touto cestou poděkovat D-Fensovi a vůbec všem, kteří se na celé akci nějak podíleli. (Závěrečné mecheche jsem z časových důvodů vynechal - i tak jsem domů dorazil za tmy, řádně promrzlý...)
Bylo to fajn a příště nashle. M.K. (černá Ducati Monster)
P.S.: Opět došlo k dyškrimináci menšin, pyčo! Trasa byla až na výjimky vyloženě motocyklofobní! ;-)
|
|
když pročítám pozitivní ohlasy na akci, s chutí bych si individuálně odoperoval plotýnku,která mne čas od času vyřadí ze společenského života a účast na akci mi "rozmluvila"...mj.daň za motoristickou vášeň a posledních 15 let strávených profesně za volantem :o(
nechci kazit dobrou náladu z vydařené akce, spíše tedy doufám, že nebyla ojedinělá a bude následovat další kolo...pardon, kolo ne, další round.
|
|
|
Pláču, že jsem se nakonec na akci nedostal. Ono jsem to i trochu čekal - ale na zadku jsem neseděl a své Mondeo v dechtu hnal z Prahy až do Náchoda na náhledy do tiskárny a zase zpět. Čili si dovoluji tvrdit, že jsem svůj díl také přinesl. Byť to tak pohodové odpoledne v důsledku pro mě nebylo jako pro účastníky výletu.
|
|
Chystal jsem se, chystal ale kdyz jsem rano koukl naoblohu (o windguru nemluve), videl jsem, ze si spanilou jizdu odpustim. Jinak bych si neodpustil celou zimu - mozna posledni litaci vikend v CR a ch@ch.ar ho stravi trdlovanim v aute.
Podporu jsem vyjadril a souteze Kdo vic Zemekouli se zucastnil aspon tim, ze jsem CO2 friendly padak vymenil za motorovy.
Ale Zemekoule se mi osklive pomstila :-(
|
|
taky se pripojim s podekovanim za zorganizovani, jen na 14.8 'ste mi mohli nechat vic casu na vyzvednuti cache podle ktery 'sem to nasel :D
|
|
Tak já si teda taky popláču. Na akci jsem se dost těšil, jakož i kolega, který měl jet se mnou. Akce se sice zrovna časově kryla s akcí, kterou pravidelně pořádám na Šumavě, ale to by až tak samo o sobě nevadilo, na sobotní odpoledne jsem byl předem omluven. Jenže v pátek jsem se trochu zakecal (jako mužik) a v sobotu jsem se vzbudil, když už bylo pozdě. Tak holt snad příště.
|
|
Den mobility jsem dnes oslavil dodatečně individuálně -projetím otevřeného okruhu dvakrát tam a zpět + cca dvouhodinovým couráním na moto po večerní prázdné Praze, nějak to na mně odpoledne přišlo a nebylo úniku.Veliká radost a potěšení. Při té příležitosti jsem zjistil, že motce chutná natural od maličké pumpy Shell na Strakonické směr centrum, za barranďákem - což se projevilo větší ochotou k vytáčení. I když to možná ovlivnilo i počasí, neb TopGear Stig tvrdí, že vlhký chladný vzduch má motor rád...Každopádně kvalitně strávený večer.
|
|
Byl jste si někdo odskočit?Já jsem si nevzpoměl :-(
|
|
|
To se stává. Já si chtěl jedou dočíst kapitolu, tak jsem četl, četl, až jsem se zapomněl utřít. To je podobné, tak si z toho nic nedělej.
|
|
|
|