D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Tuning
    (ze dne 20.04.2003, autor článku: D-FENS)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 03.05.2004 05:56:54     Reagovat
    Autor: DM - Neregistrovaný
    Titulek:
    Well, autor sa vyzna. Svoj sirak som odhodil dodaleka, ked som cital clanok o jeho Favorite. Doplnil by som len tolko, ze na rozdiel od CR su v severnej Amerike najcastejsie vytunene prave japonske auta, z nich najviac Honda Civic. A upravy su to casto az drasticke. Tuning kity vsak ponukaju aj velki vyrobcovia. Napr. GM ponuka pre svoj Ecotec 2.2 l viacero urovni tuningu. Zacina to chipom, pokracuje lestenych sacim a vyfukovym potrubim, ladenym vyfukom az po turboduchadlo a injektaz N2O. Vysledok: Narast vykonu zo 140 k az na 500.
    Ale, 90 % tuningu predstavuje aj tu chirstmas tree tuning.

    Komentář ze dne: 31.05.2004 15:05:05     Reagovat
    Autor: Labros - Neregistrovaný
    Titulek:Škoda x Honda
    S většinou názorů autora souhlasím, zastavím se jen nad jeho názorem "Honda CRX, znáte to, takový to ošklivý, krátký". Nejsem hondař, ale škodovkář, ale z čeho pramení názor autora? Soudím, že sám pracuje pro škodovku, a zřejmě na ni má jen ty nejlepší názory. Jestli je Honda CRX ošklivá, pak fabie podle mě vypadá jako mejdlo. A jak je to po technické stránce? Honda je podle mě super auto. A fabie? Nedávali jste náhodou do ní ještě donedávna stejný motor, jako byl ve zmiňované stovce? S upravenou klikou, s jiným zdvihem a vrtáním. Jestli budu pracovat pro škodovku (možná se to v brzké době podaří), určitě se nebudu navážet do Hond, a ani do škodovek 100, protože 100 a 1000 patří k těm nejhezčím, co automobilka kdy postavila, a proto by si jich měla aspoň trochu vážit.

    Komentář ze dne: 03.06.2004 13:58:15     Reagovat
    Autor: Carralina - Neregistrovaný
    Titulek:
    Tedy říct o Hondě CRX něco takového :-)). Navíc Hondy CRX existují tři generace, ta první je příšerně stará, hranatá a prakticky už není nikde k vidění, pak následuje ta, co ty asi myslíš, má takový jako useknutý zadek a je hranatá, osobně mě se docela líbí, ale nikomu to necpu. Ale pak to přijde - Honda CRX Del Sol třetí generace - to je nádherný auto a i dneska vypadá jako nový i když Honda skončila s jeho výrobou někdy baj očko před osmi lety.

    Navíc jízdní vlastnosti v podstatě jakékoliv Hondy jsou řádově lepší, než na jaké se kdy vzmůže i ta nejnadupanejší škodovka.

    Jinak celý článek je velmi rozumný a evidentně rozumíš tomu o čem píšeš, ale zase tak bych si to nebrala. Takový maličkosti jako nálepka na nádrži, falešný sání, chromovaný kliky ..navíc, pokud někdo jeden ve votuněném autě jako prase, velmi pravděpodobně by jel jako v prase i v normálním.

     
    Komentář ze dne: 29.10.2006 18:00:27     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Netvrď co jsi neokusila.Netvrď,že asie má lepší jízdní vlastnosti než-li nejnadupanější škodovka?!!!.Japonci jsou jako amíci...ty o stabilitě vozu vědí asi jako mi o jejich raketoplánech.A ty jsi asi asiat-ka nebo amík...Ale můžeš to napravit,je spousty knížek,stačí si je přečíst a něco se o domácích autech dozvědět,zavrhovateli českých aut......

     
    Komentář ze dne: 06.11.2006 21:53:44     Reagovat
    Autor: Ludva - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Já nejsem zavrhovatel škodovek, ale když tvrdíš že japonci o stabilitě vozu vědí prd, tak jsi hondu crx o které se tady mluví vyděl leda z rychlíku a to jela ještě v protisměru.CRXo konkrétně druhá generace 1,6i má nejviší výkon psaný od výrobce 91 kw,205 km/h.A to nemluvím o motoru v-tec.Vypadá to, že jsi se konkrétně ty asi v těch knížkách utopil.Jestli znáš někoho kdo nějakého japonca vlastní, tak se zeptej jestli by tě nesvezl.A pokud to bude vlastník hondy crx, tak si nezapomeň sebou vzít pytlík na zvracení, protože to co zajiš s crxou, na to vživotě nezapomeneš.Vím o čem mluvím.Jednou jsem se svezl a za měsíc jsem si musel jednu koupit.A to mám i felicii.Takže na česká auta jsem nezanevřel jak by jsi možná chtěl říct :o).To o čem tu píše autor článku je tuzing a ten je opravdu hnus.S tím souhlasím.

    Komentář ze dne: 14.07.2004 15:42:14     Reagovat
    Autor: Ondras - Neregistrovaný
    Titulek:kdo si honi ego?
    Jsou lide co si honi ego prilepenim cehokoliv na sve auto, jak pise autor.
    A jsou jini lide, co si ego honi psanim clanku, kde se snazi radoby vtipem a moudrem ukazat, ze jsou jini, nez ten ubohy zbytek sveta.

    Ja vlastnim "ubohou, krabicoidni trosku CRX" ze ktere vice veci jiz opadalo, nez jsem dokazal prilepit, a tise zavidim autorovi jeho skvely vuz, zivotni rozhled a zkusenosti.

    Blaf

    Komentář ze dne: 14.07.2004 17:08:16     Reagovat
    Autor: Jerry McKay - Neregistrovaný
    Titulek:CRX
    CRX 1. generace je pro mě prostě zázrak - svojí doby. Když tohle auto porovnám s tím, co u nás jezdilo v době jeho výroby ...

     
    Komentář ze dne: 14.07.2004 17:09:27     Reagovat
    Autor: Jerry McKay - Neregistrovaný
    Titulek:Re: CRX
    Samozřejmě, jsem jeho majitel.

    Komentář ze dne: 18.08.2004 13:52:38     Reagovat
    Autor: Jack - Neregistrovaný
    Titulek:Ne každý,
    kdo má boule na kapotě, je vymaštěnec vytuněnec. Kamarád má Peugeota 406, a nějakej impotent mu na kapotu nad blatník namaloval pí.u... Hřebíkem... V tom případě se mi boule na kapotě jeví finančně výhodnější, nežli oprava (broušení, tmelení, nová metalíza...)

     
    Komentář ze dne: 14.12.2004 00:55:17     Reagovat
    Autor: Vector - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Ne každý,
    A seš jako uplně normal ? Stříknout kapotu stojí kolem 3500,- Když tam dáš boulit, ak jí musíš taky stříknout, taky namíchat barvu a ještě jí tam přilepit a jako debil tmelit s brousit spáry a ještě se ti smějou.

    Komentář ze dne: 15.12.2004 10:56:39     Reagovat
    Autor: Seth - Neregistrovaný
    Titulek:Hip-Hop
    Trochu nesouhlasim z frazi Hip-Hop a DANCE sracek, spis bych se pozastavil jen nad nadmernou hlasitosti. Jelikoz hip hop neni spatna hudba a dance taky ne.

    Seth

     
    Komentář ze dne: 30.12.2004 01:19:25     Reagovat
    Autor: drizzt - Neregistrovaný
    Titulek:Seth
    A co je podle tebe spatna hudba? Protoze ja kdyz slysim hip hop nebo dance tak se mi chce zvracet. To neni zadna hudba, neda se to zapsat do not .

     
    Komentář ze dne: 21.02.2005 13:35:39     Reagovat
    Autor: mars - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Hip-Hop
    No, hip-hop a dance neni spatna hudba. Neni to hudba.

    Komentář ze dne: 16.02.2005 16:46:09     Reagovat
    Autor: cermak007 - Neregistrovaný
    Titulek:
    vostry, ale zelena skodovka 120 s cerne nastrikanejma sklama, reprakama misto zadnich sedadel, kridlem, spoilerama a ctyrdilnym vyfukem, rvouci a hrabajici oranici na poli pod zkusenou rukou vymetace diskoték oblečeného v džínové bundě, gatích a botách s jazykem "ven" má svoje ničím nenapodobitelné kouzlo...

    Komentář ze dne: 28.01.2006 11:39:10     Reagovat
    Autor: pájinec - Neregistrovaný
    Titulek:Věcný, vtipný, erudovaný
    Jelikož sám vlastním upravené auto(SAAB 280PS-Hirsch, turbobenzín-intercooler) a často zmiňované batikované výtvory s výfuky zhotovenými z topenářských vložek též vídám, zajímá mne kromě profituningu i jeho odvrácená strana, tuzing. Článek je obsahově i stylisticky velmi kvalitní, napsán erudovaně a přitom vtipnou formou, je vidět, že autor je zasvěcený do problematiky a nemlátí prázdnou slámu. Osobně zastávám názor, že správný tuning nemá být vidět, nýbrž cítit. na povrchu má být pokud možno jen to, co dodal výrobce, laboruje se zásadně pod kapotou a pod vozem. Beztak se domnívám, že v naší zemi již zakořeněný terminus technicus"tuning"- není chápán správně; v podstatě tuning(z angl. ladit), znamená zlepšovat technické a jízdní vlastnosti vozu. Tapetování alobalem, plechy, a nitrobarvou patří spíš do kategorie"Stylingu"- tedy zkrášlování(často rádoby- ale to tomu obrýlenému plešounkovi v teplákách"ABBIDES" z Holesovice Market Square stejně nevysvětlíte) . Pokud je styling proveden s výtvarně-estetickým citem nemám nejmenších námitek a rád a s obdivem si takové"plátno nakolech" prohlídnu, ač sám bych se v takovém auťáku asi necejtil. Lepenkoplastové výtvory leckdy připomínající exponáty ze školních dílen nekomentuju, pokud MHC svými hrozivými aerodynamickými parametry bezprostředně neohrožují zdraví a majetek ostatních účastníků silničního provozu tak ať si ho tam dá kdo chce- eto jevo djelo. Beru to jako prču. Víc mně však vytáčí vlastní egocentrické chování většiny majitelů těchto zázraků; záměrně píšu většiny, neboť všechny znát nemohu-bílá vrána se jistě najde. Jeden magůrek pravidelně dohuhlá každý den z vytjuněnou 206kouWRC Pažoutem okolo jedné ranní přímo před naše okna (mně z naprosto nepochopitelných důvodů to nechcípne hned, ale nechá ještě asi tak 5minut běžet-žeby chladil turbo....)a Lavalova tryska jeho Raktraktoplánu chrchlá do noci. Už jsem na něj jednou vylít ....a poslal mně do míst kudy přicházíme většinou na svět. Když se mne potom nějaké jemu podobné hovádko na D1 snaží vyblikat z levého pruhu(většinou TuziOchci 1,9TDI nebo starší BMW- do kterého není vidět) i když mám před sebou předjíždějící kamion, osvědčila se mi tato primitivní tuzerská potupa. Pustím ho, pak se mu pověsím za prdel, a uštvu ho. Ti nejodolnější krotnou po pěti kilometrech a pak už jsou hodní:-) Pocit, že jejich vyšperkovaný hypervůz vytlačila jakási černá hranatá kraksna je devastující.

    Komentář ze dne: 06.02.2006 10:58:45     Reagovat
    Autor: Piwell - Neregistrovaný
    Titulek:
    Z podstatné části článku souhlasím s autorem. Ovšem např. nalepení bublin je podle mého názoru každého věc - když se ti to líbí, dej to tam, když ne, nedávej to tam. Ovšem obecná představa o "blbečkách", kteří mají stahnutá okénka a ozývá se z jejich aut jednolité tuc tuc tuc mě tak trošku děsí. Zajímá mě totiž HIFI a především pak auto HIFI. Ve voze mám aparaturu v hodnotě cca. 50% ceny auta (několik desítek tisíc Kč). Hraje to fakt slušně, mám z toho radost (taky jsem to vymyslel a zrealizoval sám). Podle toho to občas také náležitě osolím (vibrace žaludku a šimrání v zátylku je pro mne odměnou), ale neline se mi z auta potom ono legendární tuc tuc tuc. Nic takového neposlouchám. Nemam nárazníky až na zem, vylezlá "vytuněncova" kola, boule na kapotě ani tmavá skla. Ovšem pár úprav jako decentní "laděný" výfuk, "sport." filtr, alu kola atd. lze na mém voze nalézt, nazval bych to přesně "vkusným stylingem". A pak jsem se na svém autě vyřádil především právě u věcí, které zvyšují komfort a zpříjemňují používání, ale nejsou vidět. U věcí funkčních. Vše, co v autě má fungovat, funguje. Funguje to tak, jak to fungovat má. Myslím, že "vytuněnci" se potýkají s problémem naprosto opačným - musí to tam být, nemusí to fungovat, ale musí to být vidět. Setkal jsem se s takovým amatérismem u jednoho typického vytuněnce, který byl skutečně na hranici zdravého rozumu. Bohužel se jednalo o brzdy, nejdůležitější věc ve voze. Proto nejsem zastáncem onoho "x-mas tree tuningu", který v mnoha případech přechází právě do takovýchto zásahů, které bezprostředně ohrožují životy nejen vytuněnců, ale bohužel i nás - všech ostatních účastníků silničního provozu. Proto prosím všechny vytuněnce aby se nad tímto pokusili zamyslet.

    Komentář ze dne: 24.08.2006 14:53:24     Reagovat
    Autor: Celll - Neregistrovaný
    Titulek:
    Já bych si dovolil trošku nesouhlasit s tím, že když má někdo na off-roadu rám nemusí bejt hned hovado a podnikatel postižený ztátou erekce.Řekl bych, že si to tam dávají jako určitý módní doplněk, protože k takovým autům to podle mě patří.

     
    Komentář ze dne: 24.08.2006 14:56:51     Reagovat
    Autor: podotek - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Modni doplnek, ktery pri nehode dokaze nadelat paseku a zabijet. Dekuju pekne za takovy doplnek.

     
    Komentář ze dne: 24.08.2006 15:05:05     Reagovat
    Autor: qwas - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Ono MHC, spousta různých spoilerů, zadarkovaná okna a zadní světla dokážou taky zabíjet ... tak co ? A zas tak velkej rozdíl v tom nebude, jestli narazím hlavou do trubkovýho rámu, nebo do hrany kapoty...
    Ovšem je pravda že v 98% rámu v běžném provozu netřeba... ostatně ofroutu taky ne :)

     
    Komentář ze dne: 24.08.2006 15:49:30     Reagovat
    Autor: podotek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    No ono nejde jen o naraz hlavou. Pri stretu s chodcem trubkovy ram zabiji i pri male rychlosti (plocha kontaktu s telem je mala), kdy by jinak sance na preziti byla.

     
    Komentář ze dne: 08.03.2007 21:38:44     Reagovat
    Autor: Aldik - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Pri nehode dokaze zabijet i auto a taky nikoho nesoudis za to ze v nem jezdi.. !

     
    Komentář ze dne: 24.08.2006 18:00:27     Reagovat
    Autor: Celll - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Jo jenže off-road je auto spíš do terénu a tam to má svuj účinek např. když to naperete do stromu.

     
    Komentář ze dne: 24.08.2006 18:03:11     Reagovat
    Autor: Celll - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    a ještě k tomu že nadělá paseku a dokáže zabíjet,to umí i normální auto a nemusí mít vpředu trubkovej rám(ten je navíc většinou jako volitelná výbava)

    Komentář ze dne: 08.03.2007 21:34:39     Reagovat
    Autor: Aldik - Neregistrovaný
    Titulek:
    S některými názory víc než souhlasím, na druhou stranu za některé názory bych autorovi nafackoval.. :))

    Jinak je vidět že se vyzná v oboru.

    Komentář ze dne: 25.04.2007 12:11:38     Reagovat
    Autor: W650 - Neregistrovaný
    Titulek:
    Autor se evidentně spletl.Hnusným ,hranatým ,krabicovým
    autem mysleel určitě golfa,nebo CRX l.gen......Tohle auto
    (CRX ll.)je totiž krásné i bez jakékoliv úpravy(ext. i inter.)
    To se rozhodně nedá říct o žádném v česku sériově vyráb
    ěném autě.O tom,že Soičiro Honda vyrábí nejlepší benzin
    ové motory na světě nemá smysl ani mluvit....
    P.S.:nemám Hondu.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.