Komentáře ke článku: Bylo nebylo v dalekých Beskydech (ze dne 07.09.2008, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
Jsem majitelem popisovaneho vozu Skoda 120 (pro svoje prilezitostne cesty v ramci vesnice nic jineho nepotrebuji) a s clankem plne souhlasim. Jedna se o samoucelnou buzeraci zelenych mozku v nasi slavne vlade :-(
|
|
|
|
ach bože... Hulán no.2 už i tady?
|
|
|
tohle bych bez milosti mazal a banoval. člověk si někdy říká, jak je možný, že se může narodit takovýhle vůl.
|
|
|
banan.cz provozuje, tak taky jeden banan dostal, sve k svemu.
|
|
|
...a tak ma banany dva... :-)
Btw. ten jeho blog je desna morda. Clovek se az divi, jak je populace promorena mimozemstany. A pak ze tady nejsou!!! Truth is out there.
|
|
|
|
A ten narcis si tady dela furt reklamu.
|
|
|
Tak jsme se zasmáli a teď zpátky do chlívku!
|
|
|
A lobby od automobilek, které tak "přicházejí o zisky," když si to lidi opravují doma.
Už jen čekám, kdy zakážou prodávat díly z vrakoviště a druhovýrobu. :-(
|
|
odkdypa ze to ma platiti? rad bych si privezl z nemec nejaky ten krap z let 80., kdy se jeste vyrabela Auta, jako druhy kchar, a to predevsim k pobaveni se monterinou. takhle by se cela akce prodrazila zhruba o 1/3 :/
k samotnymu navrhu: je to dobra pakarna. velice pripomina umele hnany technologikcy pokrok pres emise co2, tentokrat vsak ciste v rezii panu uradu z prahe a nikoli bruselu
(sam jsem prazak, takze toto neni nabadani k nesnasenlivosti)
|
|
|
1.1.2009 jsem četl.. tak doufám že mi to nezmění, potřebuju ještě dokončit nějaké kšefty...
|
|
... kolik takovych veci bude jeste potreba, aby obcane zacali delat neco proti? Osobne si tipuji, ze prilis mnoho na to, abych se neceho vubec dozil ...
|
|
|
Taky přemejšlim kdy se pár lidí rozhodne, že už toho bylo akorát tak dost a půjdem je pěkně po středověku vymlátit.. Tenhle stát mi místy začíná neskutečně pít krev.. tedy, předevšim ta vládnoucí část.
|
|
|
Myslím, že násilná cesta není to pravé jahodové. Stačilo by přesvědčit to stádo, co volí "menší zlo" (prostě parlamentní stranu - nejlíp tu, která má nejvíc šancí) aby volilo neparlamentní strany.
I když taková další defenestrace (opět na kopí, jako v 15. stol.) by vypadala velice efektně.
|
|
|
Nejen efektní, ale také efektivní...
|
|
|
O efektivnosti bych možná i pochyboval. Jelikož českému národu trvá dlouho než se k něčemu rozhoupe a vždy si zvolí to, co jim připomíná starou dobu, ale v novém kabátě. Vidět to bylo po revoluci.
|
|
|
PO dvou zkusenostech i ja budu priste volit neparlamenti stranu. pojdme to udelat vsichni! je riziko, ze si nepolepsime, ale je 100% sance, ze si nepohorsime. proste za pokus to stoji! pisu a agituju to vsude a porad za posledni dva roky.
|
|
|
S tou 100% šancí na nepohoršení bych si nebyl tak jist. Jakkoli modří socani by zasloužili mokrým hadrem přes držku, socani oranžoví a komouši jsou ještě horší :-((
|
|
|
Me to v posledni dobe prijde skoro nastejno. Svobod nas zbavuji obe strany.
|
|
|
S tím s Tebou souhlasím. Ale ta neparlamentní strana nejspíš nesmí být NS, jinak to tu bude ještě horší.
|
|
|
Chtelo by to neco na zpusob nemecke FDP.
|
|
|
Co je špatného na NS? Populistický program? Třeba v porovnání s "rušením Julínkovného", "milionářskou daní" (ať platí bohatí!), "každý podle svých možností, každému podle jeho potřeb", "zvýšíme důchody", "přispějeme na pastelky"? Podle mě, pokud se náhodou dostanou do parlamentu, budou tam za křiklouny jako SRPŠ blahé paměti, než jim nějaká velká strana zacpe huby prachama a funkcema až je bude potřebovat. Viz melouni. NS se holt veze na stejné vlně jako Čunek...
|
|
|
Je to dlouhe, ale kazdy odstavec stoji za to.
Cituji z programu NS:
"Národní strana požaduje vystoupení ČR z EU"
"Česká republika musí vystupovat na mezinárodním poli jako suverénní stát, který nepotřebuje sousední protektory a nebude pro žádnou zemi kolonií v jakémkoli slova smyslu. Sousedské vztahy i bilaterální dohody o spolupráci a vzájemné pomoci budeme uzavírat jen na základě rovných ekonomicko-politických vztahů."
"Pro zajištění bezpečí našeho státu je bezpodmínečně nutné uzavírat bilaterální smlouvy s okolními státy, tj. užší forma dohody mezi nejbližšími sousedy o vzájemné pomoci v nouzi."
- zde bych doplnil, k tem bilateralnim smlouvam, vzpomente na tricata leta. NS ma rada OSN, nema rada NATO a uz vubec ne imperialisticke psy z USA.
Národní strana zásadně odmítá členství České republiky v NATO a bude prosazovat naše vystoupení. Členství v NATO je nejen proti logice národních zájmů naší země, proti udržení ekonomické a bezpečnostní suverenity České republiky, ale též proti celkovému konceptu zahraniční politiky, jak ji Národní strana předkládá."
"Národní strana prosazuje tržní hospodářství s úmyslem ponechat státu majoritní podíly ve strategických odvětvích či firmách. A již z důvodu celkové ekonomicko-politické stability nebo bezpečnosti země."
"Jsme proti bezmyšlenkovitému vyprodávání státního majetku. Budeme prosazovat zpřísnění kontrolních mechanismů (úprava legislativního rámce) v souvislosti s dalším spekulativním prodejem českých strategických podniků zahraničním investorům."
Jazykove perlicky: "požaduje přehodnocení statusu"
"Zdravotní koncepce Národní strany je založena na státem garantované, kvalitní, zdravotní péči. Právo na ošetření a léčení má každý občan."
"Národní strana chce též změnit dosavadní neuspokojivý stav v oblasti zdravotního pojištění. Navrhujeme zřídit individuální účty zdravotního pojištění u Centrální zdravotní pojišovny. Ta vznikne sloučením dosavadních vyhovujících ZP, za důkladné kontroly státu. Použití prostředků ze zdravotního pojištění musí být podrobeno státní kontrole..."
"Národní strana bude prosazovat vytvoření určitého standardu (seznamu) vhodných učebnic, přičemž se na tisku nových učebnic bude podílet i stát. Chceme tak předcházet situacím, kdy jsou naše děti učeny z nevyhovujících, zastaralých či nekvalitních učebnic. Firmy, jež se budou podílet na produkci učebnic a učebních materiálů budou požívat určité daňové úlevy."
Takze obycejna, socialisticka strana, stejne, jako vetsina ostatnich.
|
|
|
no spíš trošku hnědokošilatá socialistická strana. jenomže co chceš, když většina obyvatelstva prostě jsou zmrdi nebo vohnouti?
úspěchem by bylo, kdyby tu mohla někde mezi 5 - 7 % balancovat nějaká ta "strana lékařů a právníků", jako snad nějakou dobu bývávala ODA. to je tak jediný, v co lze při té dnešní mizérii ještě doufat.
|
|
|
Nemyslim, ze hnedokosilata, proste jen pribrala aktualni problem, o kterem nikdo jiny nechce mluvit. Ale to je jedno.
Neni duvod, aby stranu liberalu, propagujici maximalni svobodu, nizke dane atd... nevolili ve vlastnim zajmu treba remeslnici, nejen pravnici, lekari a tovarnici.
|
|
|
Lékaři do parlamentu, no ještě toho trochu...
|
|
|
ale ne. to není strana složená z lékařů, ale strana reprezentující zájmy dejme tomu malých podnikatelů a členů svobodných povolání, k nimž patří třeba ti lékaři.
|
|
|
Lekari jsou prd svobodne povolani, jakous takous nezavislost na systemu si vydobyli zubari a lekarnici, Lekari, diky Rathove vlivu (jeste davno pred ministrovanim) dopadli tak, jak dopadli.
|
|
|
v daném kontextu jsou lékaři zmiňování jako potenciální voličská skupinu takové strany. a právě tím spíše, že lékaři nejsou nyní tak svobodní, jak by si mohli přát, by takovou stranu mohli taky volit, nebo ne?
|
|
|
No pokud se dobře pamatuju, tak lékaři nikdy neřvali a nestávkovali za větší svobodu a menší státní zásahy. Vždy řvali a stávkovali jen za přisypání více peněz a zvyšování průměrných platů.
|
|
|
Jdu do toho. Tak jaká liberální pravicová strana připadá v úvahu?
|
|
|
Leda nejaka, kterou si zalozime sami.
|
|
|
Do toho bych i šel. Lidé zde na D-FENSu (včetně hlavně D-FENSe samotného) mají o politice docela přehled a na většinu věcí racionální pohled, tak by to možná i klapalo.
"Jen si zaplatit průzkum, abychom se do toho parlamentu dostali... :-)"
|
|
|
No nevím jestli si nepohoršíme. Typický příklad jsou Zelení. Ti se zkurvili jak prodejné děvky hned v první koalici a bylo jim jedno s kým, bez ohledu na svůj program, své voliče a dokonce členy strany. Pokud se do velmi prokorupčního prostředí smafiánskýi praktikami, kde neexistují žádné sankce, dosadí někdo nový tak ho dřív nebo později matadoři jako ODS nebo ČSSD sešrotojí k obrazu svému...pak můžeme vidět, že Zelení nakonec o ničem podstatném nerozhodují a musejí se ukájet na zakazování kamionů a podobných píčovinách.
|
|
|
Vsak taky neziskali tolik procent, aby o necem zasadnim mohli rozhodovat.
|
|
|
v tomto případě je třeba jen dodat táhlé
zaplaťpááánbůůůh!
|
|
|
Bohužel to vidím opačně. Zelení jsou sice poskoky, ale vydupali si celkem zásadní obstrukce v rámci jejich ekologistického náboženství. Viz. například stop stav na stavbu jaderných elektráren. A to i přes velmi fundovaný názor Akademie věd (Pačesova komise) a měnící se celosvětový postoj k jaderné energetice. Dokonce i Německo, Rakousko, Itálie, Dánsko a Švédsko, kde si různí zelení vyřvali buďto kompletní odstavení (Itálie, Rakousko, Dánsko) nebo jen postupné odstavení (Německo, Švédsko) jaderných elektráren, začínají svůj radikální postoj přehodnocovat. Obzvláště pak po zhoršení vztahů EU s Ruskem. Naštěstí se zelenáčům nepodařilo nijak zásadně hrábnout do stavby důležité infrastruktury, jako jsou dálnice nebo rozšíření Ruzyně. I když je pravda, že včera v Interview ČT24 mluvil Bursík o tom, že obstrukci na stavbu D3 připravuje.
|
|
|
Na druhou stranu me stat ve state za nase penize, tj. RSD, pomerne stve a myslim, ze nejaky silny oponent by tomu jeho pristupu dost prospel.
A uz je nacase, aby nekdo jasne deklaroval, ze rovnitko "nelibi se jim stavba tak, kudy a jak a za kolik jsme ji naplanovali a nikoho se neptali" a "vidite je, to oni chteji dusit vase deti" opravdu neexistuje.
|
|
|
Jenže to chce oponenta konstruktivního - jinak to všechno uvízne na mrtvým bodě. Apropo, možná Vás to udiví, ale ŘSD opravdu není až tak zlolajná organizace, jak Vám možná připadá. Projednání pitomý silnice nebo dálnice je leckdy úkol nad lidský síly a vybalancovat nějaký řešení mezi skupinkama milovníků žab, ještěrek, a různými zájmovými sdruženími není žádná mana.
Jiná věc je propojení ŘSD s velkejma firmama a následně z toho plynouscí důsledky (cena 1km dálnice, např.).
|
|
|
Pokud jsem si vsiml, k dematam o trasovani uz ona sdruzeni prichazeji s alternativami.
Pokud jsem si vsiml, jednani RSD je opravdu velmi silove a propaganda o opozici velmi nechutna (za nase penize).
|
|
|
až mi nějakou takovou stranu najdeš, milerád ji budu volit.
(ne, koruna česká to opravdu není)
|
|
|
Koruna ceska ma bezesporu kvalitni lidi. Tedy aspon v kraji, kde ziji.
|
|
|
Obávám se, že právě to je překážkou toho, aby je spousta lidí volila. To je jako s tou kandidaturou Waltera E. Williamse na presidenta - pokud by bylo ve státě dost lidí, kteří by byli schopni někoho takového s takovým programem volit, nejspíš by stát nebyl v takových <censored> aby je bylo potřeba volit.
|
|
|
problém je (už jsme to tuším jednou řešili), že tato strana (podobně jako spousta dalších mimoparlamentních stran) nahrazuje řešení aktuálních problémů sáhodlouhými diskusemi o pseudoproblémech, které si sama nastolila (aristokracie, restaurace monarchie).
|
|
|
Je to tak, nebo to tak pouze lidi vnimaji?
|
|
|
víš co, mně to trošku připadá, jako když kandiduje nějaká známá osobnost, třeba vědec, nebo známý herec (ne "celebrita" ale někdo s opravdu nezpochybnitelným morálním kreditem). všichni si tak nějak automaticky myslí, že když se prosadil ve svým oboru, půjde mu to i v politice - je přece "profesionál", "solidní", má "rozhled" atd. bohužel se pravidelně ukazuje, že tito lidé v politice shoří jako papír.
salmy neznám ale i když ti bude věřit a považovat je za solidní osoby, jakou kvalifikaci pro úspěch v politice mají?
|
|
|
|
No, lze duvodne predpokladat, ze clovek, vychovany v rodine, kde sluzba na nejvyssich mistech statni spravy ma svou tradici, bude mit pro vykon takoveto sluzby urcite predpoklady, dane vychovou. K tomu lze jeste dodat, ze sice jen nekteri z rodu zastavali funkce v ramci celeho mocnarstvi, ale vsichni spravovali pomerne rozsahle panstvi.
Co se tyce vztahu k ceskym zemim, tak - napriklad Hugo bojoval jako dodrovolnik za ceskoslovenskou republiku i v roce 1919.
Kdyz ne Salmy, pak doporucuji Richrada Belcredi - zastaval funkci velvyslance CR ve Svycarsku. Vyhovuje?
|
|
|
počkám si,až vyroste mladej topolánek ,-)
|
|
|
To asi nebude to ořechové. Chybí tradice, výchova, rozsáhlý majetek a starý Topolánek nikde nebojoval coby dobrovolník:).
|
|
|
To tam bylo dodano preventivne, aby se tu zas nerozjela debata na tema "oni budou chtit vratit mocnarstv za kazdou cenu" - Saml bojoval za republiku.
|
|
|
starej topolánek jen chodil na vojenckou školu
za socialismus by samozřejmě jako starej pravičák nebojoval,to dá rosum (c)
ale za radar bojuje jako profesionál.
takže to bude ten pravej vořechovej
|
|
|
Prominou, ale to je hovno boj. Na "boj" si zjednal poskoka Klvaňu. Horší jak kavárenskej povaleč.
A z principu Topolánek nemůže bejt vořechovej, leda že by přiznal, že je falešnej:).
|
|
|
To je otázka pohledu. Jedna námitka by mohla znít, že diskutuje-li politik sáhodlouze o pseudoproblémech, sice nevyřeší žádné problémy skutečné, ale alespoň nevyrábí další.
|
|
|
To ovšem neplatí například pro jistou Džamilu.
|
|
|
Ale je zajimave, ze napriklad moje kamaradka, kdyz jsem se ji zminil o Salmech, tak si vzpomela, ze zaplatili jeji babicce (dceri kociho, tusim) kvalitni vzdelani. A to ona rozhodne neni jedina, ktera ma v rodine nekoho, komu Salmove odfinancovali vzdelani, stavbu domu, dali dobrou praci...
Ale presto je tu k nim obcas i mezi temito lidmi silna averze - ano, ideologicka vychova dela sve.
|
|
|
Koruna česká? Co to je? :-)
Ne, tu opravdu nemyslím... ;-)
|
|
|
No, minimálně tolik, kolik jich bude třeba k tomu, aby jsi začal něco dělat ty.
PROČ S TÍM LIDI NIC NEUDĚLAJÍ?
No, víceméně ze stejných důvodů, proč s tím neudělám nic já sám. ... občas se za sebe stydím, ale na druhou stranu, takových je nás téměř 10 milionů
|
|
|
Já parlamentní stranu nikdy nevolil (teda kromě zelených ekoteroristů do městského zastupitelstva, ale to je kvůli pro mě nejlepšímu programu (nestavět silnici místo botanické zahrady - mimochodem s velmi vzácnými exponáty - a most přes nádraží udělat jen pro pěší). Stejně se na něj vysrali a tím už jsem s nima navždycky skončil).
Bohužel nemám takového respektu, aby mě lidé brali za autoritu a mohl jsem tak nějakým způsobem zformovat vlastní stranu, nebo alespoň nějakou pořádnou demonstraci, nejlíp kombinovanou se stávkou a ještě líp, kdyby se to opravdu zvrtlo v defenestraci.
Proč s tím lidé nic neudělají? Jsou pohodlní. Oni si řeknou, že to za n udělá někdo jiný.
"Proč bych to měl dělat já? Vašek o tom mluví už kolik let, tak ať se do toho pustí on..."
A Vašek si myslí něco podobného o autorovi této myšlenky.
|
|
Ja mel za to, ze ucelem je hlavne snizit pocet polorozebranych, pripadne "zapomenutych" vraku, kterych po lesich, lukach a stranich potkavam cim dal vic.
Casto to jsou vozitka, ktera si mistni omladina koupila prave "na zabavu".
K certu s nima!
|
|
|
Tak podle mě právě na tohle to bude mít minimální vliv - tyhle vraky totiž nejsou vůbec přihlášený nebo jsou přihlášený na někoho, komu už dávno nepatřej nebo je dotyčnej mrtvej a nebo je to nějakej sociál, kterýho nenajde ani banka/provident/splátková společnost, který dluží peníze.
|
|
"...role auta na dojetí ve špatném terénu nebo na stavbě..."
K tomu nepotrebujete SPZ.
|
|
|
A kde chceš sehnat auto bez SPZ, když je potřeba před odhlášením nejdřív auto "ekologicky zlikvidovat" (čili za tu "ekologickou" likvidaci zaplatit a ještě vrakoviště vydělá na dílech, jak to auto bude rozebírat na travnatém dvoře a provozní kapaliny též chytat na tom samém místě)...
|
|
|
Dneska "slušná" vrakoviště sbírají a svážejí vraky se SPZ "zadarmo". Ekologickou likvidaci platí skrze stát EU. Dokonce to jde tak daleko, že se začínají objevovat nabídky na odkup vraku :-)
|
|
|
Otec chtěl nechat zlikvidovat auto asi před dvěma lety a to se za to platilo 2 500 tisíce kačen a ještě by ten blbec na vrakovišti vydělal na dílech. Když se ho táta ptal, jestli mu ukáže, jak to auto dává do lisu a kde vypouští provozní kapaliny, chlápek mu řekl, že mu to neukáže, protože žádný lis nemá a provozní kapaliny vypouští na nějakým fleku, kde neměl žádný zachytávací kanálky pro nebezpečné kapaliny. Bylo to na fleku z panelů a meni nimi prorůstala tráva.
A vedle měl vystavené stojany s díly na auta, které prodával.
Tomu se teda říká "ekologická" likvidace.
|
|
|
Ještě by se to vlastně dalo udělat tak, že se auto nahlásí na přepis, ale nikdo už ho na sebe nepřepíše...
|
|
|
zatím to jde, ale je to metoda hojně využívaná a až se na DI nahromadí nedokončené převody a tento fígl se dostane na patřičný level státní správy, očekávejme úpravu ve smyslu - odpovědným za auto je původní vlastník, pokud nelze identifikovat nového vlastníka.
|
|
|
Nad tím už jsem taky přemýšlel, že to tak nejspíš bude... Tak chce pomalu hledat další způsob, jak to ochcat...
|
|
|
No ja nevim ale na stavbu je treba vetsinou dovezt material a ke stavebninam vetsinou vede verejna komunikace kde SPZ zapotrebi je. Myslel jsem to tak ze treba mate chalupu v horach kam vede jenom rozbita polnacka a kdyz vozite z mesta lidi, vercajk, cement atd.tak je vhodne miti k tomuto ucelu nakou S120LS (aby to neco utahlo) ci ziguli 1500.
|
|
|
Kecy!
Zrovna takovou chalupu máme a Š120L tam naposledy jela někdy v r. 1995, kdy ji ještě otec měl. Pak ji ukradli. Co vím, jezdí tam pravideně známí s Peugeotem 307, Fordem Mondeo, Renault Mégane combi, Mazda 3 či můj Citroën C1. Nikdy si nikdo nestěžoval, že by neprojel...a dřeva na topení, cementu, suchých omítkových směsí apod. se tam těmito vozy nebo na přívěsech za nimi navozily tuny.
Proto si laskavě škrtni jeden z důvodů "pro", jelikož je to argument smyšlený.
|
|
|
Dobrá tak POLOPATICKY. Konkrétně na naši chalupu by si mohl frajere s mondeem sice cement vozit, ale orval by sis veškeré plasty a dráty zespod, nemluvě o tom že například auta s nevypínatelným protiprokluzem sou v dešti v prdeli. (můj getz tam třeba vyjede, ale z toho, že mi v něm otec vozí trámy a odírá mi celý interiér zrovna šťastný nejsem) A teď si představ, že máš třeba auto téměř nové, na které si šetřil dlouhé roky, budeš si otloukat lak o šutry, škrábat boky křovím atd., když můžeš místo toho zdemolovat starého žigula nebo fačko? Nikdo tě nenutí to takhle dělat, ale sou lidi co to takhle dělají a logiku to má, takže je to co?....no argument pro.
|
|
|
No prave vuli tomu si lidi kupujou ty privesne voziky, zeano.
|
|
|
A ten vozik Ti pomuze jak, proti poskrabani od vetvi popripade orvani spodku auta vymoly a kameny?
Ja jenom ze me se tenhle zpusob se mi zda celkem vyhodny a pouzivam ho take. Na jezdeni do prace (cca 15km), po lesich, polnich cestach, stehovani bordelu mam Skoda Favorit v cene 15kilo Kc. Provozni naklady: kapaliny, povinne ruceni 2500Kc/rok. Cenu dilu takrka zanedbam. Nejvice je pak pocit ze me nevadi vandalismus, ukradeni se take takrka nebojim a i kdyby 15tisic zamrzi ale ne moc. Auto nemam jako zminovany nastavec na penis proto jsem jeste pred rokem uzival Skoda 120 L. I kdybych jezdil do lesa tak za bytelny offroad dam radove vice nez nez za tu skodarnu.
Na delsi cesty pak mam nastavec v podobe SAABu. Pri predstave, ze ho vezmu na polni cestu nalozim ho cementem a za nej zaprahnu zminovany vozik, me bere cert.
|
|
|
Poskrabanej lak me netrapi,alespon se to auto nebude nikomu libit :-)
Kazdopadne je to vec volby:
1) udrzovat si plechovku na jezdeni po polnackach
2) koupit si auto, ktery to snese
3) nekoho si na to najmout
Co se orvani tyce, zas tak zly to neni. I to nejnizsi auto, se kterym po lesich obcas jezdim (Golf IV) s tim nema valny problemy, krome promackleho prahu o parez schovany pod haldou rosti. Cert to vem, to je kosmeticka vada. Jinak plasty prekvapive zatim vsechny.
Podotykam, ze se mi ten navrh taky hnusi, takze to neberte jako podporu.
|
|
|
Auto je pořád jen auto.
Pokud někam vede cesta, kudy projede Hyundai Getz, tak se dá vyjet čímkoliv, jen je třeba to umět. Pokud vím, tak i ta nejrozdrbanější polňačka má max. vyjeté koleje a dá se jet po prostředku a druhým kolem po kraji. Znám podobnou situaci a dokážu ji zvládat i za cenu, že vezmu motorovou pilu a nějaký přečnívající křák zabvazející v cestě ořežu/uřežu, aby mi nepřekážel...když mám dva vozíky cihlové suti, tak ji neodvážím někam na zavážku ale jedu s tím na příjezdovou na cestu zasypat lavóry po kalužích...apod.
Na tu chalupu jezdí můj otec už 45 let a cesta je dle fotek a jeho názoru pořád stejná...a projely jak Škodofky a Fiaty i s vozejkem, tak dneska projedou Felicie, Mondea, Mégany s vozejkem...a bez potíží projedou i japonské silniční motocykly. Ani sestra, která je velmi citlivá na svůj motocykl si nikdy nestěžovala a vždy projela bez pomoci. Myslím, že je to jen rukama...
|
|
|
Dobre tak je to rukama, ty si nejlepsi ridic v CR a zvladas to, (ja se v tunelu ze stromu a kraku vedoucim ubocim svahu vetvim vyhnout holt neumim), na aute ti nezalezi protoze dulezita je pro tebe motorka. Ja mam taky motorku a hyckam si ji (ta na chatu skutecne vyjede bez potizi, ma jen 1 stopu), hyckam si ale i auto, protoze na nove hned tak mit nebudu a proste MI skrabance a dulky v podvozku vadi, stesti ze getz sedi vysoko, ale treba brachuv fiat stilo to neda. Jak sem rek, nikdo TE nenuti!!! Ale zkus pochopit jiny uhel pohledu, hm?
|
|
|
Nejlepší řidič určitě nejsem, ale mám nejspíš víc zkušeností než ty...
Na autě mi záleží, neb jsem si ho koupil za svoje, ale je to pořád jen stroj.
Na to, jak o dvě strany dál kňučíš nad svou situací - že přítelkyně-učitelka jezdí tvým autem, bydlíš u rodičů atd., jsi docela za vodou, když máš auto i motorku, chalupu... Zas tak blbě, abys mohl hrát oběť, na tom teda rozhodně nejsi!!!
|
|
prepis vozidla s nejmene 4 koly vyzaduje zajet na stk a 200 kc si na sebe! nechat udelat evidencni prohlidku (i kdyz ji vozidlo z posledni stk ma) a pak 800 kc na urade.
|
|
Divim se že tudle sprosťárnu tady neprovařil někdo už mnohem dřív.
Člověk asi až do poslední chvíle doufá že takovou fašounskou nehoráznost přece nakonec nemůže nikdo soudnej schválit. Soudruzi sociální ingenýři by potřebovali školu reálnýho života jako sůl (nebo pořádně naprdel).
Můžou/umějí liberálové vyprodukovat nějakou revoluci, nebo jak na ty parchanty?
|
|
Líbí se mi jak tu všichni nadávají na zelené. Avšak toto je jen chytře zabalený návrh ze kterého Zelení nic nemají, ale SDA je z toho poměrně happy. Nedělám si iluze že za tím doopravdy stojí Bursík.
|
|
..naše vláda je sebranka pičusů, kteří lžou, kradou, a snaží se zaplácat díry v rozpočtu, které nadělali vším možným. Stačí se podívat.. daně za benzín, DPH za ND, silniční daň, prachy za administrativu, prachy za ekologickou likvidaci a nově prachy za převody....a další si určitě brzy najdou.. Prostě se jen snaží vyždímat z lidí i ty poslední zbytky peněz co maj.. Pokud nebude defenestrace a nebo jim lidi nedají pořádně přes držku, tak z nás budou dělat dál dojné krávy..
|
|
|
Sice tak trochu souhlasím s tím, že vládnoucí garnitura už neví, kde by prachy z lidí tahala. Ale tvrdit, že se "jen snaží vyždímat z lidí i ty poslední zbytky peněz co maj..." je tak trochu paranoidní. Ten kdo skutečně nic nemá, tak autem nejezdí a tudíš se ho nic z toho penězovodu z provozu vozidla netýká. Sociální případy jsou pak od většiny poplatků osvobozeni (i nepřímo - když jsem chytil 2 cikány, jak u nás hází rovnou z vozíku bordel do křoví a zavolal na ně cajty, diskriminovaná menšina vzala do zaječích a auto nechala i s vozíkem na místě ... ochránci pořádku po příjezdu mi oznámili, že oba čmoudy znají, že jsou to místní sociální případy a tudíš jim není co vzít - auto i vozík totiž měli "půjčený" od blízkých rodinných příslušníků ... takže mi bylo doporučeno, ať bordel z jejich vozíku zlikviduju sám odvozem do sběrného dvora a neoficiálně, ať je příště nevolám a zpřelámu jim hnáty - ale tak, aby mne nepoznali - takže jsem si vzal ponaučení a příště na ně toho psa skutečně pustím a konečně taky ozkouším tu bejsbolku, co jsem pořídil).
Proč se tak durdím? Protože na lidech všeobecně je vidět, že mají peněz až příliš - v poslední době je obrovský rozmach čtyřkolek a terénních motorek, co na silnici nesmějí (takže já mam čtyřkolku, pyčo, tak budu jezdit všude, pyčo, i po zasetých polích, pyč, já na to prostě mam ...). A dětičky mají do školky nejnovější mobily a značkové hadry. A většina lidí se přesunuje autem i těch pár desítek metrů po městě po krámech, protože proč by chodili pěšky, že jo?? To všechno dohromady znamená, že lidi mají peněz až dost, takže ať klidně platí (btw. utratit za čtyřkolku 200 hadrů nikomu divný nepřijde, ale že musí zaplatit při převodu vozidla 10, to je děsná zlodějna ... je, uznávám, ale ve výsledku si chytrý člověk poradí jinak a zaplatí to jenom blbec, takže ten ať se pak z toho klidně po ...)
|
|
|
Jenze problem je, ze ctyrkolky nekdo ma a nekdo ne. Nevidim duvod, proc by za vlastnictvi ctyrkolky nekym jinym mel byt diskriminovan ten, kdo vlastni (nebo chce vlastnit) pouze Schade 120 GLS. Ciste teoreticky si stat platime proto, aby nam poskytoval nejake ty zakladni sluzby, tedy ochranu proti vnejsimu nepriteli, justici a law enforcement. Stat by uz nemel byt tim, kdo resi, cim kdo jezdi, kolik ma kdo aut atd. (on by nemel ani vest rejstrik tech aut, protoze mu do toho z principu nic neni), alespon ja si jej rozhodne neplatim proto, aby mne nutil mit takove auto, jake nejaky urednik uzna, ze mohu nebo nemohu mit.
Dochazim k zaveru, ze v rade aspektu se do soukromych zalezitosti obcanu, alespon v osmdesatych letech, ktera si docela dobre pamatuji, se tehdejsi KSC srala, pardon my French, vyrazne mene, nez vlady a partaje soucasne.
|
|
|
No, nevím. Když si vzpomenu, jak k nám chodil Lojza z MNV počítat králíky a slepice, nebo jak jsme z vlastní zabijačky odevzdávali krupon jako za protektorátu, tak si myslím, že se KSČ do soukromých záležitostí srala dost hrubě.
|
|
|
Ale tak jiste.
Umistenky. Nadbytecne metry. Mate kapelu? A mate prehravky? Vy uz si panackove nezahrajete. Tak jsi, synku, dostudoval. My si nemyslime, ze mate pravo vyjet za svym manzelem. Nepresvedcil jste nas, ze si zaslouzite duveru a smite si ty sve veci malovat, proto se vam protokolarne zabavuji. Mame zpravy, soudruhu, ze pry po vecerech zijete podivnym zivotem. Vy si pisete se zahranicnimi sberateli? Pokud chcete delat svoji praci, mel byste vzit rozum do hrsti. Ale je to vase vec; svuj posudek si prece pise kazdy sam.
To je podobne, jako ten manik prevleceny za andela coby terorista. Jako kecy typu "ja se divim, ze se nevzbourime a neudelame defenestraci; takhle to prece nejde, je to cim dal horsi".
Svalnaty vyjadreni. Dramatizace hoven. Dneska je spatne, zijeme v bide, stat je hydra.
Pitomost z nadbytku.
|
|
|
Zase jste si mohl palit, co jste chtel, jezdit v obci beztrestne ve dne 69 km/h, v noci 99 km/h, ale oni stejne meli na celou republiku asi tak tri neprakticky velke a nespolehlive radary, pestovani travy take nikdo neresil, popijeni alkoholu na verejnosti nikoho nepohorsovalo, zadne dalnicni znamky, zadne elektronicke mytne, zadne buzerbudky, zadna mestska policie (ano, existoval sedy mor, ale jeho pravomoci neco kontrolovat koncily u hromady pisku na chodniku pred domem), jen velmi malo kamer v ulicich (v centru Prahy, pravda, byly uz tehdy), neexistovaly vyhlasky vyjmenovavajici "nebezpecna zvirata" (kam je razen papousek, ale uz ne dobrman) atd. Nikdo netvrdi, ze ty vyse uvedene veci nebyly a ze to celkove nebylo na palici, ale zase se nebuzerovalo v jinych oblastech konani a konkretne to se opravdu menit nemuselo.
|
|
|
pálit co jste chtěl? týjo.
jestli myslíte muziku,tak za komunistů se nepálilo.
a jestli myslíte nahrávat na compact cassete,tak to medium mělo nastavenou požehnanou cenu.maxell i 90 korun,a to byly nějaký peníze.
|
|
|
Nemyslel von tím třeba slivovici?
|
|
|
ta byla taky kurevsky hlídaná
|
|
|
Tak pak už jedině pneumatiky...
|
|
|
vzpomínám si...pálení čarodějnic... z kolchozu dovalili hromadu pneumatik... to byl čoud...
|
|
|
Pestovani travy ze nikdo neresil? Svata ty prostoto:-O
|
|
|
Jesi vono to nebude spíš tim, že se tenkrát nepěstovalo tolik jako dneska.
|
|
|
To neznate ten pribeh, jak par maniku pestovalo travu v zapadlejsich castech Olsan a babky je tam pak chvalily, jaci jsou to hodni hosi, kdyz chodi na hrbitov trhat ty hrozne koprivy? :-)
|
|
|
Jo, to byl tenkrát ráj na zemi. Auta si člověk mohl taky svobodně vybrat (buď škodu nebo nic). Police nebylo potřeba, lidi se tak nějak hlídali sami (těch udání, co na nás přišlo, když jsme stavěli barák), každý měl práci (tedy musel mít práci, nepracoval byl zločin). Svoboda projevu také existovala (mohli jste provolávat Sláva Sovětskému svazu celé hodiny a nic se vám nestalo - no zkuste to dneska). Jo, stát, ten se tenkrát liden do věcí prakticky nesral. :o)
Tohle mi tak nějak připomíná stesky zločince, puštěného z lapáku, že musí dodržovat všechny ty zákony a že v lapáku to měl jednodušší, protože neměl možnost je vůbec porušit a že to bylo lepží. Prostě persekucepyčo. :o)
|
|
|
Jo, a abych nezapomnel, jeste se dalo telefonovat zadarmo z telefonni budky, kdyz se to umelo, rana sluchatkem smerem k otvoru na mince a bylo...
A ted vazne. Zase jste to pochopil tim nejblbejsim zpusobem. Ja vim, ze to nebylo z blbosti, ale zamerne, abyste si mohl zaexhibovat, kazdopadne byla spousta veci, ktere tehdy nelegalni nebyly a ted nelegalni jsou. Samozrejme nejvice svobody bylo v letech 1990 - 1992, kdy se jeste smelo v podstate vsechno, co nezakazovali ani ti komunisti a krome toho byla zrusena i vsechna komunisty stanovena omezeni.
|
|
|
na telefonování zdarma fungovalo několik method (c), např.
1) lehce proklepnout takovým tím bazmekem, na kterej se pokládalo sluchátko; při troše zvyku vyšel 1 až 2 pokusy ze 3
2) mince na vlasci, kterou šetřivý člověk nenechal propadnout dolů
3) tel. budka na kladně, z který šlo telefonovat i do zahraničí - fungovala několik let a byly pořadníky na volání
4) po zavedení kartových tel. pár let šlo volat s nekonečnými kartami
|
|
|
No zdá se, že pro některé padl komunismus příliš brzy. Kdyby vydržel dalších 20 let, tak byste se i těch kamer dočkal a myslím, že by se k buzeraci používaly podstatně častěji. Sice by pravděpodobně byly asi 10 větší a těžší, ale zase by přežily i zemětřesení. Pokrok holt nelze zastavit :-)
|
|
|
Muselo bejt tenkrát soudní povolení k odposlouchávání telefonu? Vědělo se kolik odposlechů se dělá? Byly telefony ...? :D
|
|
|
na mě komunisti nemohli.měl jsem zažádáno o telefon 8 let a dostal jsem ho,až komunisti padli ,-)
|
|
|
Telefony byly. U nás ve vesnici byla reléová ústředna RFT56 (z roku 1956), která umožňovala připojení 20 účastníků. Všech 20 bylo využito. Existoval pořadník žadatelů, a ti čekali, až někdo z těch šťastných telefon odhlásí (nebo spíš až umře). Tak to fungovalo až někdy do 1993.
|
|
|
Ale tak pochopitelně, že v osmdesátých letech se KSČ nesrala do některých věcí tolik, jako dnešní režim. Gestapo také nesledovalo každého podle jeho mobilního telefonu a nemělo kameru na každém rohu, že?
Děláš z nouze ctnost - některé věci komouši nedělali ne proto, že by je dělat nechtěli, ale proto, že k tomu neexistovaly technologie, případně byly tak drahé, že si je prostě soudruzi nemohli dovolit. Uvědom si, že se bavíme o době, kdy 40MB byla obrovská kapacita HD a celkový výpočetní výkon počítačů na území ČSSR (včetně domácích osmibitů, sálových počítačů apod.) zhruba odpovídal tomu, co dnes najdeš v jednom racku, v horším případě v jedné místnosti.
|
|
|
Proc by nemohla ctyrkolka na silnici? Ona zlobila?
|
|
|
..s tím že někteří lidi maj peněz až moc a neví co by roupama dělali, souhlas..jenže jak kteří.. když se podíváš na to, co naše zkurwená vláda dělá, je jasné že vždy z toho vyjde nejlíp černá menšina a horních 10tis. Normální lidi (co maj jeden plat na zaplacení faktur a nájmu a s každoročně zvyšující se cenou plynu i přes veškerá protiopatření (nová okna na půjčku, zateplení) už musí sahat pomalu i na druhej plat) z toho vyjdou vždycky + - blbě = maj na přežití.. To, že kolem sebe vidíš spousty aut a že si každej vozí zadek pro 4 rohlíky?.. Kdyby všechna firemní auta byla viditelně označena, možná by jsi koukal, kolik opravdu jezdí soukromých aut.. Kdo by odmítnul firemní auto s tím, že si platí jen benzín a něakej malej poplatek za amortizaci ?.. Realita ohledně platů je bohužel jiná, než nám ji malují hoši ze statistického úřadu..
|
|
|
No a to je presne to nepochopeni o kterem sem ten clanek psal. Tech 10 litru nedopadne na lidi co jezdi na ctyrkolkach(ktere jsou, priznejme si, uplne k hovnu) za 200 litru, nebo maji doma ferrari (v ostrave bezne) ktere je taky k hovnu, ale dopadne to na duchodce, a jine doopravdy socialne slabe (o cikinach nemluvim tem bych auta bez milosti sebral), kteri to auto treba uz maji a ted za nej nebudou moct dostat ani tech blbych par tisicovek. Proste je to namirene proti tem chudym, a netvrdte te mi, ze je u nas kazdy milionar, beskydy nejsou jedine takove misto, spousta vesnic v CR je odstrcenych a postizenych napr. velkou nezamestnanosti. Jasne nikdo nema ustavni pravo vlastnit automobil, ale kdyz je ta moznost individualni dopravy za par penez tak proc ji lidem brat?
Pro priklad ja ted nastoupil poprve po VS do prace, nastupni plat je hluboko! pod prumernym, moja mlada dela ucitelku za 14k hrubeho, ona musi dojizdet do roboty 17km (autobus nekolikrat denne, jede hodinu), jezdi mojim autem, bydlim u rodicu a do prace chodim pesky, hodlam se prestehovat (2+1 najem 9k a vice + splatky na lednicku, pracku atd.) a odkukoli z mesta to uz budu mit do roboty 5 km, coz je na kazdy den pesky moc,MHD v nasem meste je nefunkcni.Reseni vidim pouze v nejake stare shade na dojizdeni, kde ho vidite vy? Na auto za vic jak za 10 proste nemam a naky cas mit nebudu, dokud nebudu mit praxi. Mam dat vypoved nebo co?
|
|
|
co dodat?
dodat se nedá nic,máš pravdu.
tato vláda opravdu není pro chudý,vždycky slavně sníží daně bohatým o hodně,chudým o trošku a pak to snížení vykompenzuje nějakým takovýmhle skrytým zdaněním.
akorát přidám takovou myšlenku.seš holá řiť,jako hodně lidí.
máš dost velkou šanci se z toho trošku vyhrabat,s přítelkyní jste oba vzdělaní,třeba se vám do důchodu podaří koupit byt nebo postavit dům a splatit hypotéku :-)
ale nos už nosíš nahoru hezky.
viz věta:"o cikinach nemluvim tem bych auta bez milosti sebral"
zní to pěkně trapně,to že chudým lidem chce vláda zakazovat levná auta ti vadí a sám bys bral auta podle rasového klíče.
|
|
|
Schválně se podívejte na podíly jednotlivých příjmových skupin na celkově vybraných daních, zejména daně z příjmu a sociální daně (ehm, pardon, pojištění). Taková pecka jako v USA to nebude, ale většinu daní platí menšina lidí.
Takže fakt nevím, na co si ti chudí stěžují. Jestli na to, že jim bohatí nechtějí často pomáhat, tak to ať si vyřídí se státem.
|
|
|
chudí lidé si stěžují jen a pouze na to,že jejich celkové daňové zatížení taknějak stále roste.
možná je to pocit,ale je to pocit,že s námi tahle vláda pěkně vymrdává.všeliké správní poplatky se zvyšují,tenhle je třeba úplně super.
pro boháče 10 hadrů žádný číslo,pro chudáka třeba jednoměsíční příjem.
se státem si to vyřídit celkem nejde,ale s ods ano.
můj hlas už neuvidí :-))
(já si nestěžuju,já už vím,že to nemá smysl)
|
|
|
"daňové zatížení roste" - myslíte jako že se vyrovnává jejich podíl na odvedených daních s jejich podílem na počtu obyvatel? Já mám pocit, že stát (a nejen tato vláda) daleko nejvíc s prominutím vymrdává je střední třída. To jsou takoví ti volové, co se o sebe umí a chtějí postarat sami a od státu nechtějí nic, jen aby jim dal pokoj, ale na kterých parasitují chudí a ti opravdu bohatí, co si umí věci u státu zařídit.
|
|
|
to je ale bohužel tak všude. střední třídu nejenže stát omrdává, ale navíc ještě nejvíc všechny ekonomické otřesy.
|
|
|
Njn, s tím nelze než souhlasit.
|
|
|
ale jo, celkem souhlas.
ještě jest třeba definovat střední třídu a chudobu abychom věděli,kdo konkrétně je ten zlý a kdo ten dobrý.
akorát ta silná slova,chudí parasitují.... já bych to z huby nevypustil
|
|
|
Nepomíjej skutečnost, že některé rodiny už nějakou tu generaci žijí ze sociálních dávek (a zlodějiny). Práce je de fakto náhradou běžného boje o život (lov, obdělávání půdy, stavba obydlí, ukládání zásob) - kdo na ni sere, neměl by se mít nijak dobře.
|
|
|
voni se ale nijak dobře nemají,to je takový klišé.
zkus se mít dobře ze sociálních dávek,já bych to nedal.
|
|
|
Protože jste, stejně jako my ostatní, "pracující vůl" a nemáte na to náturu a patřičné know-how.
|
|
|
Aby bylo jasno, netvrdím, že parasitují všichni chudí. Já si ostatně myslím, že chudoba není (až na extrémní případy) zase tak moc o samotném množství peněz, ale o přístupu k nim a k životu celkem.
Lidí s řekněme méně prostředky znám ve svém okolí dost. A jsou mezi nimi sakra rozdíly. Jeden pomalu ale jistě zařizuje dílnu, učí se nové věci, snaží se vydělávat, i z toho mála platí různé aktivity dětem... Další sedí s pívečkem doma u TV na splátky a nadává na kde co. To je opravdu chudý člověk. A ten první - to je prostě člověk, který momentálně nemá moc peněz.
|
|
|
no vidíte,tedy jsme na stejné lodi.
já to cítím taky tak
akorát můj názor je ten,že ti opravdu chudí potřebují pomoc a nikdo jim ji nedá.
od státu bych očekával nějakou podporu v duchu něco za něco.přídavky na děti vázané na školní docházku,při dobrých výsledcích vyšší...nějakou pozitivní diskriminaci,aby se ten bludný kruh rozsekl.
ono se ze sraček škrábe nahoru moc těžko.
třeba v naší továrně v současnosti není ani jeden cikán.a chodí se ptát na práci,jenže na to je třeba kvalifikace.
když se někdo narodí nevzdělaným rodičům,kteří ho ke vzdělání nevedou,tak se těžko sám vyhrabe.
(a o nějaké charitativní organizaci,která by se tomu věnovala nevím)
|
|
|
Ano, podle známého hesla že je třeba dotyčného naučit chytat ryby a ne mu dát prachy. A to si ty cikány nemůžete zaučit?
|
|
|
no je tu hlavně kvalifikovaná práce,na zaučení toho moc není.
čéče dal jsem si kuchyni bílé chudoby:dršťkovku a čevapčiči a malý dačický kvasnicový.... teď se ani nehnu :-P
|
|
|
OT: Oni začli vařit v Dačicích pivo? Sice jsem tam v sobotu byl, ale to jsem pouze vezl otce na pohotovost a neměl jsem možnost se, po dlouhé dově, courat po Dačicích.
|
|
|
uff dalešické,sorry :-)
nějak si pletu slova...
|
|
|
To neznám, japa je to pitelné?
|
|
|
kupodivu je,chutná mi to
i kdvasnicové i filtrované
|
|
|
V jakých Dačicích? Dačický ležák vaří odjakživa pivovar Lorec a nepřestal!
|
|
|
Omlouvám se za neznalost. Předpokládal jsem dačický pivo, zrovna tak, jako dačický chleba a pod.
|
|
|
JJ, psát a nepoužívat shift, to může vyústit v milé nedorosumění ;-)
|
|
|
Proč myslíte, že těm nejchudším nikdo nic nedá? Dary dobročinným organisacím nejsou úplně zanedbatelné ani dnes v ČR, kde si stát dává sakra záležet na tom, aby pracující lidi oškubal, co to jde...
Státem diktovaná positivní diskriminace je průser non plus ultra. Stačí se podívat na černochy v USA. Pokud jde o podporu (zájmu o) vzdělání u dětí z méně vzdělaných rodin, tak tam jsem pro (opět na dobrovolném základě a přímým přístupem, ne přes stát). Mimochodem - absence vzdělání rodičů funguje (pro někoho překvapivě) často jako nejlepší motivace - pokud nejsou rodiče totální vohnouti, chtějí, aby to jejich děti dotáhly dál.
|
|
|
já na pozitivní diskriminaci věřím.... ve státech to prý pomáhá a vzdělanost černých američanů prý jde nahoru
já tam tedy nebyl,ale prý jich je na vysokých školách prý dost.
dokonce se prý najdou i tací,kteří brojí proti pozitivní diskriminaci,ač díky ní vystudovali a našli dobré místo :-)
ale vem to nešť
o darech dobročinných organizací je častěji slyšet směrem k zahraničí než třeba k romům,ono dát na takovýho vzdálenýho černouška je příjemnější,než na cikána.
(a neptejte se mě komu dávám já,já jen a pouze na slepé :-)
a offtopíček:všiml jsem si,že vás baví historie,tohle je docela pěkně napsané:
http://berwidbuquoy.blog.idnes.cz/c/44401/Vysoulozila-nam-pani-Hana-Benesova-Ceskoslovenskou- republiku.html
|
|
|
Nefunguje to a nepomáhá to. Naopak positivní diskriminace totálně zničila spoustu přirozených mezilidských vazeb a hlavně u černochů má za následek rozpady rodin, kriminalitu apod.
Doporučuji ctěné pozornosti třeba tohle:
http://www.gmu.edu/departments/economics/wew/articles/08/PatternsofBlackExcellence. htm
Pan Williams je černoch a jako jednu z věcí, za které je v životě nejvíce vděčný, označuje to, že mohl vystudovat ještě před začátkem affirmative action a podobných šíleností.
Za link děkuji, je zajímavý i když je to pochopitelně dosti neprůkazné.
|
|
|
dobře dobře dobře.tak to podle vás nefunguje.podle jiných to funguje.
ale já na to věřím,sice jen trošku.... ale v těch usa něco dělají.
u nás práce s cikány a bílou chudinou spočává ve vystěhování do ghet.
(zničení přirozených lidských vztahů,kde rodiče učí děti chodit si pro sociální dávky hrozí,to jo)
|
|
|
Chudí lidé vlastnící auto, byt, televizi, vidijopyčo, mraky další elektroniky; co jsou každý rok na dovolené (u moře) a měsíčně prohulí pár stovek v cigárech? S nadváhohou cca 15 - 20 kg? To nejsou chudý lidi, to jsou lidi co vyhazujou peníze za zbytečnosti.
S výjimkou těch houmlesáckejch chudáků si tady prakticky všichni žijou v pohodlí až luxusu. Jo že nemají to nový fáro jako soused menedžrpyčo, který je ale v práci od osmi do osmi a rodinu skoro nevidí, to je jiná věc. Každého volba.
(Nicméně naprosto souhlasím s tím, že státu je hovno do toho, jaký kchar komu prodávám, nechť se staré vraky rozpadnou ekonomickým samospádem, ev jesli stát chce, aby lidi kupovali nový nebo málo jetý auta, ať zruší daně na ně navěšené).
|
|
|
Par regulerne chudych znam; typicky mlady rodiny / samozivitelky.
|
|
|
Snad jen, že můj kamarád jezdil pro zlepšení svojí kondičky denně 20km do práce tam a 20 km zpět . Kolik že stojí kolo?
|
|
|
Rád začnu praktikovat totéž, pokud mému zaměstnavateli uhradíte náklady na zřízení sprchy v kanceláři...
Moje kolo stálo o něco víc, než Š120 mé sestry ;-)
|
|
|
ehm co to máte za kapitalistického vykořisťovatele?
v naší továrně sprch existují ,-)
dokonce i hajzlíky a mikrovlnka a sifon zadarmo.
|
|
|
No jo, jsem to ale ubožák. Naštěstí zaměstnavatel na mé fysické přítomnosti v kanceláři zase tak moc nelpí :-)
|
|
|
to jsem nenapsal
napsal jsem jen,že ten kapitalista je nějakej divnej ,-)
|
|
|
No mne to teda taky udivuje. Ja treba kancl bez sprch jeste nevidel.
|
|
|
To je teda klika, ja jich naopak videl drtivou vetsinu bez sprch. A neni to tim, ze by to byly chude firmicky, co sidli v Tesco bunkach..
|
|
|
No kurwa, sotva si vylez se školy, máš ještě mokrej zadek a už by jsi chtěl alespoň průměrněj plat, auto a byt. Tak to bys chlapče musel jinak makat, a to už na škole. Ale protože ses evidentě flákal, tak o tebe nikdo nestojí a děláš někde vometáka.
|
|
|
každej by chtěl alespoň průměrnej plat a penis.
ale ředitelé a ty nám to kazíš ,-)
|
|
|
:D Když jsem praze začínal, bydleli jsme nějaký ten rok 3 v jednom bytě (celkem luxusně, každej měl svůj pokoj). Pravda, začínal jsem v rozjíždějící firmě, která musela opatně s penězme. Od té doby se situace významě zlepšila. :D
Samozřejmě mi v tom pomáhalo pomyšlení na betonovou jistotu dominantní velikosti mého penisu (říkejme mu prostě MAgnum), vědomí vlastní zodpovědnosti, soběstačnosti a nezávislosti a toho, že dělám co mě baví.
|
|
|
seš holt lepší,já se motám ve všem okolo toho průměru.
ale zase na druhou stranu,co takovej plnotučnej vohnout jako já chce víc?
něco vydělat,ale se nestrhnout a mít čas na knížky a výlety a alkohol :-)
mimochodem byl jsem na ochutnávce vinařství blatnička líbilo se mi to.koupil jsem si slaďoučkou pálavu a chodím jí ulizovat
|
|
|
Njn, zlatá stření cesta. Já naprosto přesně vím, jaká je druhá strana mírného nadprůměru, a to se díky bohu moc nemusím nervovat s lemplama v práci. Život ve městě v paneláku je na ho..., byť je v zeleni, město smrdí a je synonymem to větší výskyt nemocí všeho druhu + kriminality. Vzdálenosti jsou větší, ceny za nemovitosti a služby taktéž, stres větší a takhle bychom mohli pokračovat do nekonečna.
Pevně doufám, že nakopím nějaké zdroje peněz a pak se zdekuju mimo.
|
|
|
čéče tohle jsem zvažoval dobu a pořád zvažuju.
jestli bydlet ve městě v bytě nebo v baráku na lontě.
(na barák ve městě nemám a nehodlám se krzevá něj strhnout)
zatím vede město a byt.protože dojdu pěšky do fabriky a děti do školy atd.taky tu mám bazén a saunu a knihovnu a hafo hospod.... a už i známý
tak nevím,snad tu zůstanu.
|
|
|
No jo, život je holt otázkou priorit :-)
Já jsem se přestěhoval na vesnici (ne do satelitu) a nestěžuju si. Samozřejmě k zajištění provozu je potřeba mít pár věcí navíc, který člověk v paneláku nepotřeboval, jako jsou hrábě, lopata, rýč, kolečko, sekačka, motorová pila, cirkulárka, foukadlo na listí, křovinořez, sněžná fréza případně další užitečný věcičky podle umístění a velikosti domu a zahrady. Auto na každého dospělého člena rodiny je v podstatě nutností, pokud si člověk chce organizovat čas podle svého. Bazén si lze postavit vlastní i když já chodím k sousedům, protože ta práce s jeho údržbou mi za těch pár hodin koupání ročně nestojí. Jo sauna je dobrá věc, ale tu lze celkem bez problémů postavit v domě. Je pravda, že v případě hospod je to horší, nicméně to lze bez problémů nahradit grilováním na zahradě své či svých přátel.:-)
|
|
|
já jsem vidlák od narození,zle vzal jsem to obráceně.... do města :-)
třeba se časem vrátím,uvidíme... dokonce tam mám barák :-))
|
|
|
No tak jestli tam máš už barák a je-li to místo navíc pěkný, tak to už bych z města utekl dávno. Přesněji řečeno já utekl přesně ve chvíli, kdy se mi ho podařilo dostavět :-) Nějakou dobu to trvalo a fuška to byla pořádná, ale zpátky do města se mi teď rozhodně nechce.
I když jestli se nám s přítelkyní časem narodí nějaké to robě, tak s jeho nástupem do školy bude přestěhování do Prahy zase na pořadu dne. Ale mezitím uplyne ještě hodně vody a teď to řešit nemá cenu ;-)
|
|
|
no,my jsme doma demokraticky hlasovali a děti a manželka jsou proti .-)
|
|
|
Tak nemusí se stěhovat všichni, ne? Měl jsem za to, že děti už máš v podstatě odrostlé, tedy že jim je 15+, takže nechat je v Praze s malým dohledem užívat si života by neměl být problém. Jinak princip demokracie v rodině považuji za nešťastné řešení. Téměř nic se neprosadí a vždycky se někdo cítí ukřivděný. Podle mě je lepší volit v závislosti na tom, o co se jedná, mezi anarchií a totalitou :-)
|
|
|
Vy máte doma demokracii? :-O To snad už radši šváby nebo myši...
|
|
|
Ještě by mohli mít zastupitelskou, to by byl teprve nářez :-O
|
|
|
Klasicky diskutujici agresor co? Umis cist? Ja si prece nestezuju ze vydelavam kolik vydelavam, ano delam vometaka a sem si plne vedom, ze jako absolvent jsem na pracovnim trhu neprilis hodnotnym zbozim, nechci byt, chci do podnajmu, auto uz mam, jen proste upozornuju na to, ze ne kazdy ma prachy a ze moznost koupit za 5kkc pojizdne auto muze byt pro nekoho docela klicova, protoze MHD neni vsude a z maleho platu nebo duchodu se blbe setri. Cti mistre mistrale, cti, cti, treba se to naucis.
|
|
|
Ni, v tom případě nechápu, proč zdůrazňuješ jak hluboko! je tvůj plat pod průměrem. (Pomineme skutečnost, že absolventi se dělí na ty, co vypadnou ze školy a hledají nějakou práci, a na ty, co je ještě na škole vyhledávají firmy s nabídkou práce).
|
|
|
Přiznejme si, že i konzerva italské šunky je k hovnu někomu, kdo ji neumí otevřít, ale ten-kdo-ví si pošmákne. Proto bych spíše řekl, že ATV jsou k hovnu někomu, kdo je nepotřebuje, komu se nelíbí a kdo je nešika a bojí se vlastní gramlavosti, protože by si zlámal hnáty. Trnem v oku jsou právě většině z těch, kteří by ATV/motocykl/Ferrari i chtěli, ale mají v prdeli vši.
Druhý odstavec to jen potvrzuje.
V takovém případě bych spíš doporučil, abys nehledal, kde ušetřit, ale kde víc vydělat. Učitelka není extra práce, ale na zábavu a živobytí to asi stačí. Na zbytek musíš vydělat ty, synu.
8o)
|
|
|
Ad čtyřkolky: Z celé palety ATV,která je u nás k dostání vím asi o 6 typeh pro dospělé, které nemají homologaci a jsou určeny pouze pro závodní použití. Stejně tak krosky. Teda pokud mají homologaci na silnici, proč tě serou? Že jsou drahý a nemáš na ně? Vím o majitelích, kteří bydlej na horách a na nákup litru mlíka by jinak jeli autem. Takhle mají korejský, 200ccm ATV, vystačí s deseti litry benzínu dva měsíce...a dojedou i k lesu na hříbky kam se třeba pro bolavý kyčle a dlouhou štreku do kopce už jinak nedostali. Blbý, co? Jo...čtyřkolka stála 68 990,-kč s DPH. Vím to, protože jsem ji sháněl a přivezl z města. Ti ostatní podobná ATV mají, protože se jim to líbí a můžou od května do října nejezdit autem pro každou blbost a nemusej se bát nestability motorky nebo nadměrné námahy na kole, když vezou třeba 40l nafty pro kombajn. Pohyb jim jako horalům myslím neschází.
Jó, ale lidi maj moc peněz. Já si třeba tuhle koupil do svý pětiletý motorky kovaný písty Wiseco za 1/4 zbytkové tržní ceny stroje a přidal úpravy sání, výfuku a přípravy směsi. Stálo to skoro půlku toho, co bych za stroj utržil,kdybych ho prodával beze změn. Hned se přihlásím a zaplatím 2x takovou DPH, aby se srovnal rozdíl mezi mnou a závistivými sockami 8o)
Přesto se mi zdá 10 000,- zs převou Š120 jako čistá zlodějina, která povede jen ke kriminalizaci slušných lidí, kteří auto nebudou chtít hodit do šrotu, protože ho potřebujou.
|
|
|
Ale Honzo (jsem taky Honza tak si dovolím tykat, neva?), já přece nikomu nevyčítám čtyřkolku do hor nebo na práci (primárně je přece určená k tomu, aby ulehčila práci a dostala se do těžko přístupného terénu i s nákladem). Jenže já nebydlím v horách a zdejší lid, žijící okolo Radbuzy (jediný vrch široko daleko se zove Vrabina a má pár metrů nad mořem) si pořídil čtyřkolky vysloveně za účelem zábavy a taky jako ukázku toho, že na to prostě mají. A chovají se jako dobytek - jelikož mají terénní čtyřkolky, tak jezdí všude možně, hlavně ne po cestách, ty jsou přece jen pro auta a loosery ... takže po zasetém poli, mezi stromy v lese a nebo ve vysoké trávě po louce (ta tráva se pak bezvadně seká, když je zválená od těch pitomců). Navíc pokud je už na cestě potkáš a jedeš s autem nebo na kole a oni se ženou jak stádo šílenců, myslíš že někdo ubere plyn? Ne! Ještě přidají, abys viděl, jak super ty čtyřkolky jedou a jak bezvadně od nich lítají šutry a prach. Protože jsou to dle chování jen pitomci s malým ptákem a evidentně netrpí nedostatkem peněz, tak mi opravdu nevadí, když musí na úřadě za svoje kraviny zaplatit.
Ovšem musím souhlasit se všemi diskutujícími, že toto zdanění smysl postrádá a jen znepříjemňuje život těm, kteří na to skutečně nemají, přičemž s ekologií to nemá nic společného (ono "ekologické" je dnes pouze a jen heslo pro to, aby něco mohlo být drahé, ale nikdo se nebouřil, protože je to přece pro tu ekologii, pyčo ...)
|
|
|
Fpoho, klidně mi tykej 8o)
Myslím, že na ATV se dnes zmůže v podstatě každej, protože korejce s variátorem dostaneš za 50 000 novýho za 20 3 roky jetýho. Údržbu to extrovní nevyžaduje a protože je to jednoválec, tak i generálka trvá asi tak 4 hodiny i s obědem a stojí tolik, co lepší večeře.
U nás jsou tihle kokoti taky, ale nedělají to kvůli tomu, aby ukázali, že se zmohli na vergl s kterým jezdí, ale asi aby se zviditelnili. Všichni do jednoho mají otevřené výfuky i když na jejich strojích to má jen ten efekt, že to v nízkejch otáčkách kloudně nejede. Většina pak jezdí právě po cestách, kde potkávají lidi na vycházkách se psama nebo s děckama. Nemám je rád a pokud přijede nějaký takový imbecil se svou orvanou fenou ke mě na servis, nikdy nemám čas.
V podstatě spolu souhlasíme.
|
|
Tak nějak nevím...
Na jednu stranu je mi sympatický, že už se nebudu muset táhnout za smradlavým Waranem nebo Klikaticí ze Zwickau, ale statisticky víc mě stejně zdržujou spíš vohnouti šetřící svý modly s 1,2HTP. Zákon by mi ale splnil jednu řidičskou touhu snad jen v případě, kdyby se pomocí něj eliminovaly hlavně Avie. Tenhle frankobolševickej relikt minulosti mi zvedá adrenalin denně a mohutně. Z 90% procent vedou každou větší kolonu, kterou potkám...
Na druhou stranu plně chápu argumenty uživatelů v těch dejmetomu Beskydech (kolem Prahy je kolkrát větší bída, o SZ Čechách nemluvě). Pokud auto splňuje předepsaný stav bezpečnostně důležitých částí (brzdí, zatáčí, drží stopu, svítí, atd...) a má v pořádku motor (nezadymuje a nenaolejuje vozovku), tak proč by nemohlo jezdit? Argumenty o ekologii sice chápu, ale dokud budou smrdět fabriky, lokmotivy, letadla a další co hulej velkým, tak ban na stodvácy to asi nespasí...
Myslím, že v důsledku to bude sice bolestné pro potřebné, kterým stejně nezbyde nicnež zaplatit, ale asi to je jediná funkční cesta jak tyhle vraky zlikvidovat. Jiný řešení, resp. způsob jak provoz vraků znevýhodnit mě nenapadá...
|
|
|
Zajímavé. Když občas vidím parkovací stání v nových obytný čtvrtích (viz "nová dimenze bydlení" , "maximální bydlení" etc.), ne u velkoprodejen, skvrny od oleje tam jsou prakticky na všech, ale že by je stihl udělat ten jeden Favorit, který se tak v ulici maximálně vyskytne?
|
|
|
Mě osobně by zajímalo, jak může někomu téct z auta olej a jemu to nevadí. Sám jsem dříve provozoval několik škodovek (100, Fav, Fel) a ani jedna nejevila tendenci k úniku oleje. Ono se vyplatí minimálně měnit těsnění při každé výměně oleje, jak v motoru, tak v převodovce. Stojí to pár korun (dříve haléřů).
U dnešních aut myslím, není ani možné ,aby olej unikal po kapkách na silnici. Mám pod motorem takový ten "šusplast", který je potažen nějakou pěnovou hmotou, do které se případný drobný únik vsákne. Pokud už to teče proudem, tak to neudělá flíček, ale louži.
|
|
|
Ono to bude nejspis tim, ze ty lidi pod ty auta moc nelezou. Ja uz taky na svepomocnou udrzbu aut rezignoval a predpokladam, ze tyhle drobnosti za me vyresi ten servis, kam je pravidelne davam. Takze ty louzicky muzou byt klidne moje :-)
Navic motor a prevodovka nejsou jediny mista, odkud to muze tect. Napriklad na diferak nejspis ani svepomocny kutil moc casto nekouka.
|
|
|
No já si myslím, že platit v servisu těch 800 za hodinu za tak triviální věc, jako je výměna oleje, je poněkud luxus. Zejména, pokud si ten olej koupím výrazně levněji, než mi prodávají v servisu - on 5w40 v kategorii ACEA B4 je dost drahý sám o sobě, natožpak ve značkovém servisu. Té půlhodinky, kterou tomu jednou za rok věnuji mi též líto není.
Anžto má dost dnešních aut celý agregát vepředu, je diferák v podstatě součástí převodovky a obhlédnu ho jedním pohledem spolu s ostatními potenciálními místy úniku oleje.
|
|
|
Ja netvrdil, ze neco delas spatne, jen jsem podotkl, ze napriklad mne a hromade dalsich lidi to za to proste nestoji, o sluzebnich autech samozrejme ani nemluve. Takze prilezitosti k vytvareni louzicek je dost a dost :-)
|
|
|
Máš pravdu - hromadě lidí nestojí za to, aby se pod auto byť jen koukli když přezouvaj na zimu a po zimě. Mě to za to stojí pokaždý i když auto kvůli záruce musím ještě dávat do servisu.
Tuhle mi třeba začal výfuk dělat kravál. Vjel jsem nad jámu u nás v dílně (a málem propadl na dno, protože je to montážní jáma na Tatrovky 8o) ) a uzřel jsem, že výfuk nezrezavěl, ale praskl ve sváru. Reklamaci děravého výfuku mi nechtěli uznat jako provozní opotřebení korozí, ale trval jsem na tom, že prasklý svár nemá s korozí nic společného, nechal si děravý kolena ukázat (měl jsem i fotky, kdyby to chtěli zapřít) a chtěl výměnu v rámci záruky. Kdybych se na to sám nepodíval, byl bych v rukách neměl nic a vypaplal 18 700,-Kč + DPH jen za materiál.
|
|
|
ten výfuk ti praskl u tý C1ky? sakra, vždyť to je skoro nový auto. to bych je hnal klackem.
vůbec mi tak nějak připadá, že dle výkladu autorizovaných servisů se záruka nevztahuje v podstatě na nic.
|
|
|
Jo, u C1...asi po 50 000km.
Jezdil jsem dost často po dálnici a jak je ten výfuk pod autem pružně uloženej a k motoru na tvrdku přitaženej, tak svár u přírub těsně u motoru zevnitř kolen je dost namáhanej a vibrace od jízdy po D1 holt neustál.
Nikam jsem je nehnal. Jen jsem to vyjádření chtěl na papíře, abych to ověřil u výrobce. Pak to šlo jako na drátkách. Asi je třeba bububu, ale na to do věci člověk musí trochu vidět a nebejt línej se pod to auto podívat.
Záruka mi končí za dva měsíce, takže pak to bude v klidu a svařím si to doma sám. Jen tlumič výfuku za zadním nárazníkem už je orezlej a pokud ještě půjde opískovat, tak ho nechám našopovat hliníkem a bude tam nafurt.
|
|
|
No zrovna v případě vejfuku to s tou korozí tak jasný není, protože především rezne zevnitř, takže zvenku na první pohled poznáš kulový. No ostatně uvidíš sám, až to budeš svařovat, jestli to půjde nebo se to bude drolit.
Jinak teda nejsem žádném odborník na auta, ale to u C1 je vejfuk v jednom kuse a když ti na něm něco odejde, tak ho musíš vyměnit celej?
|
|
|
Cywe, tady čtu, že C1 má výkon 50 KW, tři (TŘI !!!) válce a maximálku nějakých 150 Km/h a zrychlení z nuly na sto cca 14 sec. Že se vůbec nestydíš vjet s něším takovým na dálnici. Tohle je dobrý tak akorát abys vozil tašku s nákupem po městě, a to ji ještě musíš položit, aby se tam vešla %). A po roce provozu se začíná rozpadat. No ... nevím.
|
|
|
nevíš toho hodně hloupý osle (c), ale pamatuj si, že C1 je to super auto, co na tom, že vypadá příšerně a při rozjezdu ho trhne i htp. pro sociálně slabé je to dar, že za tak nízkou cenu mhou koupit něco na 4 kolech - holt C1 sází na ymydž a po záruce se samovolně rozpadne, ale poměr mezi cenou a užitnými vlastnostmii po dobu záběhu je výborný, no ni ?
|
|
|
pyčo to je cytroen htp ,-)
(ale já bych si ho klíďo koupil,bo se mi líbí,teda kdybych si chtěl koupit auto.možná to budu muset provést,slečna si chce udělat papíry,tak aby získala nějakej skil.
ale spíš koupím nějakou starší mrdku ,-)
|
|
|
jestli nechceš, aby měla slečna frustrace, tak si kup americkou káru pyčo - ve volným čase můžeš automechanikovat a řádsky to vytunit. takovej starej mercury by byl IN :o) hlavně jen solidní plechy, žádná elektronyka, zrychlení z 0 na 100 pod 5s, spotřeba min 15l/100km a průchodnost pyčo, to je důležitý, v nejhorším vytuníš zetor :o)
|
|
|
já myslel spíš nějakýho levnýho pežota nebo cytrona nebo fiáta.
prostě nějakou mrdku,kterou mi nikdo neukradne a škrábance nebudou bolet.
já to vůbec nepotřebuju,do práce chodím pěšky.
to ta lakota ve mně,mně to rve srdce,koupit něco,co nepotřebuju.
za víno mně peněz není líto nebo za knížku nebo za dovolenou... ale auto?
|
|
|
ad mrdky
fiata nebo pažouta ti nikdo neukardne, protože se většinou rozeserou samy od sebe, takže zásah mechnaika pro rozjetí bude nutný :o) ohledně citroenu by ti mohl dát otcovské rady honík zzr :o)
ad lakota
to je přeci ctnost, no ni ? nová a drahá auta si kupují jen snobi, nakonec je vhodnější tyto povinnosti převéést na 3.osobu, třeba na zaměstnavatele, a užívat pohodlí s minimálními závazky. ale chceš-li výrazně ušetřit, zkus třeba automobil zn. matchbox :o)
|
|
|
já jsem myslel spíš na nějaký čínský vozidlo,ale v kauflandu to ještě nevedou ,-)
a slečna povídala:"na papíry jsem si vydělala sama,s autem by ses mohl ukázat ty"
|
|
|
já jsem myslel spíš na nějaký čínský vozidlo,ale v kauflandu to ještě nevedou ,-)
a slečna povídala:"na papíry jsem si vydělala sama,s autem by ses mohl ukázat ty"
|
|
|
S takovou slečnou bych brzy vyběhl :-).
|
|
|
Auto je samozrejme jasne spotrebni zbozi stejne jako treba to vino, takze tam tech penez nelituju (resp. bylo by mi asi lito vyhodit prachy za auto nove, ale to je vec priorit - u starsiho me ty skrabance mrzi mene, kdyz uz jsem to s nimi koupil ;), ale osobne zase vubec nechapu proc vyhazovat penize za dovolenou ... myslim ted samozrejme dovolenou s cestovkou nebo neco podobneho, to ze si cas od casu vyjedu s rodinou na par dni treba nekam k vode nepocitam, tam me to stoji akorad ten benzin a maximalne ubytovani.
|
|
|
já jsem zase objevil,že v téhle zemi existují lázně a začalo mě to hrozně bavit ,-) třeba jen na týden tam vyjet,koupele,masáže,večer víno,dobrý jídlo... pro mě lepší než moře.
|
|
|
ty ses teda vybarvil - jen co je pravda. s takovými zájmy ti doporučuji dát na veřejnosti facku orgánu (ne někomu přřes orgán), zavřou tě za napadení veřejného činitele a pak můžeš zajít do těch lázní. bývá dobrým zvykem, že ti někdo (150kg homodějný cikán) hodí mejdlo pod nohy, lázně se v mžiku vyprázdní a zažiješ to, co tě tolik baví, no ni ? a posíílí to tvoji lakotu, ani pobyt ani vstup dolázní nebudeš pplatit, a to se vyplatí!!
|
|
A to by nešlo jim jen omezit vjezd na silnice první třídy nebo tak něco? Ale jak tu už zaznělo, zrovna Š120 je celkem v pohodě auto, pokud si mám vybrat jetsli jet za Š120, kouřícím novým dieslem nebo Avií, vyberu škodovku.
|
|
|
To nejspis nepomuze, kdyz je v planu dostat ze silnic auta, ktera typicky nejvic najezdi po tretich tridach mezi vesnicema. Navic by to byla dle meho nazoru velice hruba diskriminace, protoze platite stejne pojisteni, silnicni dan jako ostatni, ale oni muzou tam, kam vy ne..
|
|
"..kde se říše česká, polská a SEVEROMAĎARSKÁ scházejí.."
Wtf? dfens som obcas citaval a pobavil sa. Ale taketo nieco nechapem. To ako mala byt provokacia na vyvolanie flamu? Pretoze to snad ani ine nemohlo byt..
|
|
|
Ano, ano!
A ja protestujem este aj kvoli tomuto:
>leží pár kopců, jež se zovou Beskydy. Zde lid chudý, tvrdý, sprostý...
v mene beskydcanov a v mene vsetkych matiek a ich sirot! Hanba!
.
|
|
|
xixi provokacia a ju prehliedol :-)
já svým kamarádům ze slovenska říkám severní uhři a ještě mi čenich nerozbili.hlavní věc je to moc neprožívat :-)
|
|
|
Humor, ku*va, humor...
Ten, kdo má v povědomí, že existovalo nějaké Království české tak není na nějakou tu nadsázku přiliš přecitlivělý. Na Rakousko-Uhersko se už téměř zapomnělo. Ale jsou tu lidé, pro které je vlastní státnost "svatý grál" - a s tím nic nenaděláte. A Maďar je léty prověřeným nepřítelem "pre roduverného Slováka", když už se ti Česi tak snadno vzdali své pozice "pánů Slovenska".
Učte se trochu ironii a sarkasmu, přátelé. Nebrat se zas tak vážně. Způsobuje to i špatné trávení... ;-)
|
|
|
Poslední slova před smrtí (ve slovenské krčme):
"Tož ten Jiří Jánošík byl stejně jenom maďarský Žid..."
|
|
|
...a Jiří Jánošík byl maďarský žid!
8o)
Nebuď tak dotýkavý!
|
|
|
Ne to neni provokace, ale stylizace, jak ste si mohl povsimnout clanek je psan castecne jazykem starych pohadek, proto rikam skodovce zebrinak a korunam zlate.
Mate snad trochu smysl pro humor ne? Nic proti slovensku....
|
|
Podle mě tohle opatření (10 tisíc za převod auta) bude mít úplně opačnej efekt - lidi tu svoji popelnici budou udržovat, dokud to jen trochu pude, místo aby ji prodali a koupili si něco trochu lepšího.
|
|
|
To si nemyslím. Kdo bude lepší auto chtít, koupí si ho. Ta buzerace s přepisy se bude řešit tím, že se auto prodá, ale nepřeregistruje. Nový majitel má sice povinnost auto přeregistrovat bez prodlení, ale protože smlouva může být uzavřena i ústně (a u Š1xx za pár peněz to nebude ani nic divného), policajti nemají šanci zjistit, kdy k prodeji došlo. Kdo to bude chtít mít kompletně čisté, sepíše na pár řádků smlouvu o zápůjčce na dobu neurčitou, případně plnou moc k neomezenému nakládání s autem a bude to.
Vítaný vedlejší efekt bude to, že když nového majitele někde vyfotí radar bude se při výše uvedeném uspořádání dost blbě hledat skutečný viník.
|
|
|
No to si představ takový ty důchodce, co si tu škodárnu kupovali jako novou. Maj na ní zánovní gumy (=najeto 3000km), novou baterku a když se horko těžko rozhodnou ji prodat, tak by rádi, aby se jim vrátila aspoň část peněz za ty gumy. Když by měli ještě doplácet, tak to si to auto radši ještě nějakej rok (=až do rozpadnutí) nechaj.
|
|
|
No však ty peníze také dostanou. Jen holt místo kupní smlouvy sepíšou jinou smlouvu, ve které de facto nový majitel přijímá veškeré závazky a práva, které souvisí s vlastnictvím a provozem toho auta, aniž by se ovšem stal majitelem de iure.
Aneb opět a zase zákon, který není těžké obejít, ale jen to přidá trochu práce a s prominutím nasrání a dále posílí dojem, že všechny zákony jsou na <censored>.
|
|
|
Myslim, že část z nich to udělá tak jak píšeš ty a část z nich tak jak píšu já. Ve finálu to ale stejně počet starejch aut na silnicích nesníží, nebo jen minimálně.
|
|
Tak, vážení schváleno, čeká to jen na podpis prezidenta.
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Bylo nebylo v dalekých Beskydech
|