D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Smolensk media mindfuck
    (ze dne 02.05.2010, autor článku: D-FENS)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 02.05.2010 21:26:58     Reagovat
    Autor: Karel - Debil041 - Neregistrovaný
    Titulek:Připomínám odkaz...
    ...z předchozí diskuse k tématu havárie ve Smolensku. Jsou tam fotografie i projekce vertikálního profilu na satelitní snímky. A, především, kopie přibližovacích plánků rwy 26

    http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNeJ#

    Komentář ze dne: 03.05.2010 00:05:50     Reagovat
    Autor: LAPSUS - LAPSUS
    Titulek:VIDEO
    Jaký je názor p.t.čtenářů na to video,po havárii,co je na Youtube (střelba,hlasy atd)?

     
    Komentář ze dne: 03.05.2010 15:01:34     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: VIDEO
    video je moc hezké, ale trochu nereálné, že by tam po někom stříleli a mezi tím nechali pobíhat jen tak někoho jiného s kamerou, je opravdu zábavné.

     
    Komentář ze dne: 03.05.2010 15:16:31     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: VIDEO
    Ale notak, jsi málo schizofrenní! Samostřejmě že za to můžou tajné slušby. A navíc, já být nějaký z tech houmlesů, co jim letadlo skosilo takovej velkej strom na dvorek (viz fota), tak jdu, toho pilota najdu, a normálně ho zabiju! :p

     
    Komentář ze dne: 03.05.2010 15:31:19     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: VIDEO
    tak to mění celou situaci, to byl domek houmlesáků? já myslela, že to je free shop! :-D

    kam ten svět spěje, za mýho mládí byly tajný služby tajný, dnes ne, dnes si přizvou houmlesáky, nejlépe za každým stromem jeden, k tomu kameramana, svět se mění . . . :-))

     
    Komentář ze dne: 03.05.2010 15:42:48     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Re: Re: VIDEO
    Inu, comming out* je prostě dnes v módě. Nakonec, k čemu by bylo tajným službám dobrý bejt tajný. Nikdo by je neznal a nemoh by tam chodit práskat. :p


    --------------
    *V případě lesbických členek tajných služeb jde o cunning out.

    Komentář ze dne: 03.05.2010 00:12:01     Reagovat
    Autor: Jan Gutbayer - gutbayer
    Titulek:Míra poškození
    Dle toho ruského webu (četl jsem ho minulý týden) je míra poškození daná tím, že letadlo pravděpodobně přišlo o vztlak na levém křídle v důsledku nárazu do pevné překážky (bříza) a vyšší vztlak na pravém křídle jej obrátil vzhůru nohama. Na takový typ nárazu není stroj na rozdíl od tvrdého dosednutí na břicho konstruován a proto je poškození zcela devastující.

    Je tam dobře vysvětlen i ten nesoulad s časem nehody.

    Kdo nevládne rusky, dá se to s určitou dávkou fantazie číst pomocí pluginu babel fish...

     
    Komentář ze dne: 03.05.2010 00:17:15     Reagovat
    Autor: cma - cma
    Titulek:Re: Míra poškození
    Vidim, ze ve stejnou chvili piseme o tomtez :-) Jinak na azbuku mi dobre slouzi google translate a nezbytna davka fantazie.

    Komentář ze dne: 03.05.2010 00:15:14     Reagovat
    Autor: cma - cma
    Titulek:
    Mozna ze stoji za videni a za precteni (pro znalce azbuky) toto: smolensk.ws/blog/168.html
    Je to nejpodrobnejsi neoficialni fotodokumentace, kterou jsem na netu nasel, vypada celkem uveritelne. Z tech fotek osekanych vetvi lze ledacos odhadnout. Treba ohledne miry zniceni letadla. Je tam patrne, ze pri letu cca 4m nad zemi doslo k narazu leveho kridla do dost silneho stromu a ke ztrate konce kridla. Potom letadlo mirne stoupalo s vykrutem doleva. Nasledoval pad po kridle a pak "zapichnuti" cumakem do zeme. Takovy dopad je samozrejme mnohem tvrdsi, nez "placnuti na bricho".
    Domnivam se, ze kdyby nepotkali ten silny kmen a neurazili kus kridla, tak existovala nenulova sance to zvednout. Vsechny ostatni otucene stromy byly v podstate jen klacky.

    Komentář ze dne: 03.05.2010 00:25:01     Reagovat
    Autor: cover72 - cover72
    Titulek:Lola
    Docela mě pobavilo, že jsem dost těsně po havárii zjistil přesně ty samé informace, co D-F a dospěl k těm samým závěrům. Ale za to asi může ona Machova kniha, kterou jsem také před týdnem či dvěma přečetl, a v ní uvedená informace o havárii Mi-8 s osinou v zadku eurofederalistů. Když si pak člověk položí onu starou otázku "qui bono", najde v obou případech nápadnou podobu... Ale faktem je, že se sabotáží moc nepočítám jako s příliš reálnou alternativou. Spíše měla jistá klika opravdu "z pekla štěstí"...

    Komentář ze dne: 03.05.2010 09:13:24     Reagovat
    Autor: Jakub R. - JakubR
    Titulek:Zákony pro politiky
    Všichni dobře víme, jaký vztah mají celosvětově politici k zákonům a nařízením, které vytvářejí. Jsou jim šumafuk. Bohužel si neuvědomují, že je skupina zákonů zvaných fyzikální, které platí vždy.
    Pokud prezident už to jednou zkoušel na pilota, tak není důvod nespekulovat, že to udělal zase. Akce v Katyni byla pro něj i pro Polsko důležitá a Tuska nesnášel (to by cestovali spolu).
    Vzpomeňme na Jelcina, Dubčeka, naše současné figurky apod.!

    Komentář ze dne: 03.05.2010 10:28:48     Reagovat
    Autor: Knize.Vladivoj - Knize.Vladivoj
    Titulek:Maroko
    D-Fensi, Maroko je království :-)

    Komentář ze dne: 03.05.2010 11:31:42     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Já bych za tím konspirační teorii nehledal...
    Podle všech předpokladů považoval pilot za svou povinnost vůči národu přistát a dostat delegaci do Katyně. Bohužel havaroval. Další malér je že Tu-154 nemá opravdu výkonu nazbyt, a co je horší, motory pomalu akcelerují. Zřejmě pilot klesal na špatném místě, všiml si nebezpečí příliš pozdě, a než stihly motory zabrat, došlo k nárazu do stromů. Před letištěm je navíc údolí, proto mu výškoměr ukazoval dostatečnou výšku..... prostě se koncentroval na přistání, nesoustředil se na polohu, neuvědomil si že potřebuje větší výšku a výsledkem byla havárie.
    A teorii o sabotáži považuji v obou případech za chybnou. Rusům by se to opravdu nehodilo, obzvlášť tady a teď, navíc měli s Kaczynskim podobné cíle, a nikdo jinej na to v Evropě "nemá koule"
    Pád generála Sikorskiho je něco jiného, tam zřejmě o sabotáž šlo, a to zřejmě ze strany Rusů.

     
    Komentář ze dne: 03.05.2010 11:39:26     Reagovat
    Autor: tik - tik
    Titulek:Re: Já bych za tím konspirační teorii nehledal...
    Výškoměr myslím ukazuje nadmořskou výšku a ne výšku nad terénem . V tom by problém být neměl. Leda by byl špatně nastavený.

     
    Komentář ze dne: 03.05.2010 12:08:10     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Re: Já bych za tím konspirační teorii nehledal...
    Měl jsem na mysli radarový výškoměr..... směřuje dolů pod letadlo.

     
    Komentář ze dne: 03.05.2010 17:38:40     Reagovat
    Autor: Karel - Debil 041 - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Já bych za tím konspirační teorii nehledal...
    To je ale úplně fuk, jestli jsi měl na mysli "radarový výškoměr", o to hůř! Rozhodnutí pilota či kapitána, že provede přiblížení s pomocí radiovýškoměru namísto jedině správného tlakového výškoměru, je rozsudek smrti. Což se, pokud tak učinili v tomto případě, na 100% procent potvrdilo. A žádný TAWS-like systém jim při provádění přiblížení nepomůže.

    Podle přibližovacího plánku měli do vzdálenosti 10,41 km (5,6 nm) od prahu dráhy 26 být minimálně v 500 m (1 640 feet) dle lokálního QFE (převodní výška pro Severnyj je 1 500 m - 4 921 feet). Kontrola výšky na dálné (OK) by měla na správně nastaveném tlakovém výškoměru dávat 300 m (984 feet) QFE.popř. Minimální výška pro klelsání na bližné (O) je 70 m (230 feet). Oni tam byli o 89 m!!! níže. Přitom se od sestupové roviny začali odchylovat směrem dolů teprve nějakých 900 m (~0,5 nm) před O. I když se vertikální profil klesání trošku shoduje s vertikálním profilem terénu pod letounem, museli by na to přijít záhy, protože se charakter profilu terénu zcela obrátil.

    Kdybychom tedy přijali jako možnost, že pilot (myslím, že pilot-flying byl zrovna kapitán) prováděl přiblížení za pomoci radiovýškoměru, tak to to civilní letectví můžeme rovnou zavřít a nechat toho, dokud je ještě někdo živý!

    P.S. podotýkám, že při výše uvedené úvaze vycházím z údajů, které "unikly" z analýzy FDR letounu po nehodě a týkají se výšky dle tlakového výškoměru.

     
    Komentář ze dne: 03.05.2010 12:24:11     Reagovat
    Autor: cover72 - cover72
    Titulek:Re: Já bych za tím konspirační teorii nehledal...
    Nikdo jinej v EU nemá koule? Doporučuji si zjistit něco o francouzské DGSE, resp. její "akční divizi". A že by se to rusům nehodilo? S Tuskem byli kamarádi, to starý prezident pořád "dělal problémy". Jeho smrt prospěla jak Rusku, tak EU - takže kdybych chtěl dělat konspiraci tak řeknu, že nějaká europská tajná služba zasabotovala mašinu (třeba onen výškoměr) a Rusko zatáhlo důkazy; když byl předsedou vyšetřovací komise Putin, nebyl by problém ani kdyby prohlásil, že Tučko sundalo UFO. Nicméně jak už jsem řekl, příliš pravděpodobné se mi to nezdá, i když onen incident s Mi-8 je zajímavým precedentem.

    Btw, co se Sikorského týče - před odletem parkovalo vedle jeho stroje letadlo sovětské delegace hemžící se agenty, jejíž diplomat se následně samozřejmě zapřísahal, že o přítomnosti Sikorského vůbec nevěděli. Hihi :D

     
    Komentář ze dne: 03.05.2010 12:35:36     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Re: Já bych za tím konspirační teorii nehledal...
    Bejvávalo.... co umělo DGSE třeba v šedesátých letech samozřejmě vím. Ale v dnešní, politicky korektní době, že by někdo nařídil takový zásah, obzvlášť proti prezidentovi? Pochybuju....
    A atentát na Kaczynskiho by neměl smysl, pokud by jeho nástupce nebyl jednoznačně vhodnější. A tady následník jednoznačný není. A jeho politika bude otázkou též.

     
    Komentář ze dne: 03.05.2010 22:32:59     Reagovat
    Autor: ustecak_revival - ustecak_revival
    Titulek:Re: Re: Re: Já bych za tím konspirační teorii nehledal...
    Prosím neopomíjejme skutečnost, že Kaczynski zdaleka nebyl nejdůležitější perzónou v letadle (přijmeme-li médii prezentované informace za pravdivé v uvedení seznamu obětí).

    Daleko zásadnější se mi jeví ztráta vrchních velitelů pozemních, leteckých a námořních sil. Pro Polsko může být negativně zajímavá i ztráta hlavního kaplana Polské armády.

     
    Komentář ze dne: 03.05.2010 19:21:59     Reagovat
    Autor: Mirek F. - Mirek F.
    Titulek:Re: Re: Já bych za tím konspirační teorii nehledal...
    Komu vadil Kaczynski, ten mohl být v klidu, to by se vyřešilo už letos v prezidentských volbách, kde stávající prezident měl jen malé šance. Ovšem tato tragédie naopak pomohla jeho bratrovi a sympatizantům ony šance rapidně zlepšit. Čili atentát z těchto důvodů by byl pro pachatele kontraproduktivní.

    Komentář ze dne: 03.05.2010 13:38:13     Reagovat
    Autor: Lojza - Neregistrovaný
    Titulek:
    Pěkně napsané, až na to frikulínské používání slova "komunikovat"

    Komentář ze dne: 03.05.2010 19:05:34     Reagovat
    Autor: dante - dante
    Titulek:
    Ty zaznamy k dispozici nejsou, protoze probiha vysetrovani. To trva od 3 mesicu do x let, zalezi na slozitosti pripadu.

    Vase paranoia o tom, ze se rozhoduje jak to komunikovat ven je celkem mimo. Prectete si nektere zpravy (ntsb je ma hodne kvalitni) a zjistite co tam tak dlouho zkoumaji. Vetsinou synchronizuji casy, indentifikuji zvuky, porovnavaji s jinou komunikaci a davaji to do kontextu s konfiguraci stroje a s jeho polohou v prostoru.

    Komentář ze dne: 03.05.2010 22:28:04     Reagovat
    Autor: ustecak_revival - ustecak_revival
    Titulek:Výstražný ukazovák?
    1. Padá letadlo u Smolenska
    2. Sopka s nereprodukovatelným jménem (aniž byste si zlomili jazyk) těsně po havárii zmrazuje lety na sever od 50 rovnoběžky (schválně, kde leží Smolensk?)
    3. Britové odmítají, že by se kdy nad jejich územím producíroval mrak popela, který by měl moc zastavit letový provoz a žádají satisfakci za vzniklé ztráty.

    Jakže ono to bylo s tím prezidentem a falešnou válkou - Vrtěti psem? Co by odhalilo nadšenecké zkoumání místa nehody z ptačí perspektivy?

    A) Buď budu souhlasit s DF, že šlo o trest za nedostatečně a periodicky ohnutý hřbet směrem k Mecce... ehm, Brusselu anebo
    B) Přijmu teorii o daleko horší události, kterou měly výše uvedené epizodky zakrýt.

    Komentář ze dne: 04.05.2010 22:22:28     Reagovat
    Autor: Pawek - Neregistrovaný
    Titulek:Ano,na letadla mají v Polsku smůlu
    http://afinabul.blog.cz/1004/jak-umrelo-dvacet-polskych-dustojniku-kteri-odmitali- protiraketovy-stit

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.