D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Nová Ibiza - jaká je?
    (ze dne 22.06.2008, autor článku: D-FENS)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 23.06.2008 00:27:25     Reagovat
    Autor: Ebo - Roman
    Titulek:no..
    ..nevím ( a nedovedu si představit ) koho tyhle "prdítka" dokážou nažhavit tak, že si to koupí.. :-

     
    Komentář ze dne: 23.06.2008 07:56:11     Reagovat
    Autor: Tomas - Tomas
    Titulek:Re: no..
    Mě by to prdítko celkem i nažhavit dokázalo. S motorem 1.4 TSI 94 kW nebo 1.8 TSI 118 kW by to mohlo být jistě zajímavé vozítko. Pakliže by s tímto motorem a standatní výbavou nepřekročilo 400k.

     
    Komentář ze dne: 23.06.2008 16:48:21     Reagovat
    Autor: Jozo - jozo
    Titulek:Re: Re: no..
    neboj nic, bude Alfa Mi.To s 1,8 T-jet;-)ale nebude za 400k a asi ani za 500:-(

     
    Komentář ze dne: 23.06.2008 08:21:39     Reagovat
    Autor: Tenzor - Tenzor
    Titulek:Re: no..
    Jednodusse, je to prece AUTO EMOCION, pyco. Tak to kazdej musi chtit, i kdyby na chleba nebylo. Na rozdil od skodofky. Ta je spatna, aaaano (mmmmmkey).

     
    Komentář ze dne: 23.06.2008 09:15:36     Reagovat
    Autor: dfens - D-FENS
    Titulek:Re: Re: no..
    Jdi za štěstííííím, jdi za štěstíííím

    To ne, škodovka je špatná, protože je špatná. Kde jsou časy Octavie I TDI 81kW nebo Fabie I.

    Jdi za štěstííííím, jdi za štěstíííím

    Superb: Auto hrůzy. Motor má chod kultivovaný jako albánská pračka. Řazení je přibližné, připomíná slosování. Vůz se v zatáčkách kroutí. Laciné managerské doplňky vevnitř, vnitřek z první poloviny devadesátých let, mizerné jízdní parametry, všudypřítomný hluk turbodieselové jednotky.

    Jdi za štěstííííím, jdi za štěstíííím

    Octavia II přezdívaná Kanec: TDI fblekfontu pyčo. Pedály se třesou. Motor v malých otáčkách občas chcípne s hrozivou kovovou ranou. S dveřmi se musí mlátit. V servisu byla jen čtyřikrát co já vím. Posledně dojela ze Stuttgartu se zablokovaným stavěním lopatek turba. Má najeto 90k, ale už je zralá na důchoďák.

    Jdi za štěstííííím, jdi za štěstíííím

    Fabia II: Joyride století s tříhrnkem, protože Octavia byla právě fservisu. Do kopce jsem řadil trojku. Rychlejší Avie a velké kamióny nelze předjet. Za cenu vypnutí klimatizace a zavření oken jsem z kopce udolal cisternu. Kolmé boky a málo skloněné čelní sklo vyvolává dojem, že sedím v Š-120, náklon v zatáčce byl převzat pro změnu z felicie. Hustý Schade stajl podtrhují kvalitní skřípající plasty a opět nutnost mlátit s dveřma. Spotřeba na 300km trati dálnice + I.třída = 8,3l/100km. Od té doby jsem požádal sekretářku, až příště bude brát auto z půjčovny, aby to nebyla laskavě nebyla Škoda

    Jdi za štěstííííím, jdi za štěstíííím

    Komu by bylo málo, že ty auta stojí za ho*no, ten může vychutnat televizní reklamu stadký hlas Karla Gotta a pohled na potácející se knedlíkožrouty pod vlivem drog nebo čeho.

    Jdi za štěstííííím, jdi za štěstíííím

     
    Komentář ze dne: 23.06.2008 10:19:27     Reagovat
    Autor: stunty - stunty
    Titulek:Re: Re: Re: no..
    Myslel jsem, že na Fabii všichni na D-F nadávají neoprávněně. Vždyť nemůže být tak hrozná. Pak se mi dostalo té pocty usednout za volant FII kombi s tříválcovým nafťákem a musím vám dát za pravdu. To auto je prostě dílo.

    Jo a překvapilo mě, že u nového Superbu v základu za 599,900 není rádio. Která automobilka si to dneska dovolí?

     
    Komentář ze dne: 23.06.2008 10:44:05     Reagovat
    Autor: I.R. - Radek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: no..
    no my máme ve fabrice fábie takový ty normální na benzín se čtyřmi válci a jezdí to pěkně.

     
    Komentář ze dne: 23.06.2008 15:18:30     Reagovat
    Autor: Tomas - Tomas
    Titulek:Re: Re: Re: Re: no..
    No, dneska si to dovolí třeba Ford Mondeo Core za 666.900,- a Opel Vectra Essentia za 692.900,- :-D Ani jeden z těchto jmenovaných ve výbavě za tuto cenu autorádio nemá. Překvapení že ?

     
    Komentář ze dne: 27.06.2008 10:48:24     Reagovat
    Autor: Jack - Jack
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Hezké, ale pro doplnění by se slušelo uvést, že u Mondea a Vectry se dá k základní výbavě originál rádio volitelně za pár tisíc dokoupit. U Superblba to nelze - pokud chceš origo rádio, musíš si koupit vyšší výbavu (+ min. 20 000). Simpli klefra...

     
    Komentář ze dne: 23.06.2008 10:49:30     Reagovat
    Autor: Tenzor - Tenzor
    Titulek:Re: Re: Re: no..
    Necekal jsem, ze se na takovou jednoduchou provokaci chyti sam D-Fens a stravi cca 10 minut zivota vysvetlovnim proc Skoda neeee.

    Btw. novou Fabii povazuju take za krok vedle.

    Ostatni vyhrady smerujici k motorizaci koncernovych vozitek jsou spolecna i pro ostatni koncernove znacky. Koneckoncu i Seat se obslouzi v koncernovych regalech (ano i presto, ze je kurva todleto AUTO EMOCION)....

    Skoda je proste znacka vyrabejici lacina auta, ktera +- slouzi ok. To ze se v Cechach Skoda chova cenove jako prase, je vec jina. Za klasicke UVP v Cechach bych si Skodovku nikdy nekoupil. Reimportovana Octavka Combi 1.9 TDI/Elegance za cca 450 tisic mi prijde jako za +- ok penize primerene muziky.

    Co se tyce spolehlivost, tak znam par pripadu presne opacnych. Sam mam jedno takove vozitko (ano ted jsem se odkopal jako skodovkar). Po najetych cca 120 tkm, zadny vetsi problem (akorat vymena brzdovych desticek pri cca 90 tkm a vetsi spotreba zarovek do prednich svetlometu cca 8 kousku vcetne neuspesneho experimentu s noname zarovkama za cca 100 Kc/2kusy). Z meho okoli jezdi se Skodovkama jeste nekolik lidi a vetsinou dobre zkusenosti (napr. Oktavia I 1,9 TDI najeto 250 tisic km - jeden problem s ABS cidlem).

     
    Komentář ze dne: 23.06.2008 11:29:47     Reagovat
    Autor: alois - alois
    Titulek:
    Jů, sem taky škodovkář, mam Š 105 a je to bomba. Za ty léta jsem do údržby vrazil pár tisícovek a vždycky mě dovezla. Nerozhodili ji ani průjezd drátěnym plotem či zamčenou železnou branou s následnym odrazem od cihlovýho sloupu. Taky bych vyzdvihl schopnost jízdy po svodidlech a to že i v hicu si můžu nechat v kufru pití a kdykoliv ho vyndám, tak se dá pít s osvěžujícím pocitem. Neměnil bych. Díky Škodo!

     
    Komentář ze dne: 23.06.2008 11:32:49     Reagovat
    Autor: Tenzor - Tenzor
    Titulek:Re:
    Neni lepsiho pohledu na svete, nez na rozzarena ocka dlouholeteho uzivatele vozu Skoda.

    Jen tak dal vesely chlapiku!

     
    Komentář ze dne: 23.06.2008 11:38:08     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re:
    Zadní náhon má svoje přednosti :o)

     
    Komentář ze dne: 23.06.2008 11:42:51     Reagovat
    Autor: Tenzor - Tenzor
    Titulek:Re: Re: Re:
    Jiste, ty nejpokrovejsi automobilky to pochopily. Namatkou Mercedes, BMW ci Jaguar. Skoda byla bohuzel vrzena od 40 let zpet, kdyz ji stvava imperialisticka automobilka VW, nadiktovala opustit revolucni koncept vse vzadu a vrhla ji do zpuchreleho bahna konceptu vse vpredu.

     
    Komentář ze dne: 23.06.2008 11:53:45     Reagovat
    Autor: alois - alois
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Je jedinej důvod motoru ve předu, že při rozstřelu o lampu mám větší šanci v pokračování života, nebo to má taky jiný výhody? Díky

     
    Komentář ze dne: 23.06.2008 15:07:03     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Největší výhoda je podle mě využitelnost zadku auta na pořádnej kufr s pátejma dveřma. To se s autem s motorem vzadu dělá dost těžko (škodovka o tom ví svoje, jejich model 1000 kombi s motorem vzadu, přezdívaný hajaja, měl nemálo problémů, hlavní dva byly přehřívání motoru a přetížení zadní nápravy).

    Další věc je asi lepší projíždění zatáček, lehkej zadek neustřelí mimo a kola vpředu auto vytáhujou ze zatáčky/smyku.

    Samo že to má i nevýhody, motor vpředu rád hrabe a to hlavně na sněhu. Tam je "zadohrab" lepší.

     
    Komentář ze dne: 23.06.2008 15:25:07     Reagovat
    Autor: alois - alois
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Pravda, kufr. A i to chlazení bude mít taky výhody, ten problém mi není zcela cizí :)

     
    Komentář ze dne: 23.06.2008 16:44:16     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No a v neposlední řadě to auto pak mnohem líp topí. Favorit ve srovnání se škodou 105 topí jako drak.

     
    Komentář ze dne: 23.06.2008 15:27:39     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Kola vpředu auto vytáhujou ze zatáčky/smyku.

    Ano. Rovnou do skarpy.


     
    Komentář ze dne: 23.06.2008 16:37:38     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jak do škarpy? Kola jsou snad v rejdu, ne?

     
    Komentář ze dne: 23.06.2008 16:41:41     Reagovat
    Autor: alois - alois
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Někteří lidé milujou jízdu škarpou

     
    Komentář ze dne: 26.06.2008 08:54:33     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Mam-li smyk, znamena to, ze kola prokluzuji. Typicky u predohrabu kola predni. Myslite, ze pokud mi kolo prokluzuje v jednom smeru (rovnem), tak ze ve druhem smeru (pricnem) si zachova svoji adhesi?


     
    Komentář ze dne: 26.06.2008 11:05:50     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No to máš čoveče pravdu. Takže u předohrabu jde spíš o to, že se do smyku nedostane tak lehce jako zadohrab. Nebo se zase pletu?

     
    Komentář ze dne: 26.06.2008 13:26:18     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    no já teda nevím, ale už od několika majitelů BMW jsem slyšel, že se to na byť jen trošku horším povrchu v podstatě bez elektroniky nedá řídit. nevím, já nikdy takový auto neměl.

    stejně bych řekl, že odpověď na otázku: předohrab či zadohrab zní: subaru :o)

     
    Komentář ze dne: 28.06.2008 06:12:17     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ano, Subaru (ale i jine predozadohraby) spojuji vsechny vyhody obou koncepci a pridavaji jeste neco navic, ale i se 4WD se musi clovek naucit jezdit (a hlavne zvladat smyk), aby ty vyhody plne vyuzil (nejvic jsem toho osobne ze Subar najezdil s Leone a Legacy, neco malo s Foresterem, ktery se ovsem diky jine koncepci kastle chova zase trosku jinak). A co se tyce tech zadohrabu - mjfox u nich smesuje dva velmi rozdilne modely ... jeden model je nahon dozadu s motorem vzadu (typicky S1000MB, S100, S120 a jejich varianty), ktery diky tezkemu zadku nema (nepocitame-li 4WD) na snehu temer konkurenci (moje osobni zkusenost s mym vybec prvnim autem S110R byla takova, ze jsem tehdy i na hodne sjetych letnich gumach vyjel v zime bez problemu vsechno - na zimni obuti jsem tehdy nemel penize, ale u dalsich mych vozu uz byly zimni pneu samozrejmosti a to nejen s ohledem na jinou koncepci) ... a druhy model je s motorem vepredu a nahonem dozadu (v dobe prvniho modelu typicky ziguliky, dodnes napr. ty BMW apod.), ktery ma na snehu naopak uplne nejhorsi chovani (mel jsem s touto koncepci Mitsubishi Lancer a v zime jsem v kufru za obema koly musel vozit dve betonove kostky, abych s tim vubec nekam vyjel a retezy, pisek plus lopatu vzdy sebou). Predohraby s motorem vepredu (o predohrabu s motorem vzadu jsem jeste neslysel ;-) jsou pri chovani na snehu nekde mezi tim, ale v kazdem pripade kazdy z techto modelu vyzaduje pri smyku od ridice uplne jine chovani, takze ta mjfoxova zkratka ve me budi podezreni, ze toho vasnivy cyklista mjfox asi v autech (a obzvlast na snehu) jeste nejspis mnoho nenajezdil ... ;-)

     
    Komentář ze dne: 01.07.2008 13:41:13     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ifosi, bystřejší čtenáři pochopili, že jsem porovnával auto s motorem vpředu s autem s motorem i pohonem vzadu, to jen tys mi musel vnutit toho žigulíka, abyses pak vášnivě rozepsal, jak nemám pravdu.

    Ohledně tvojeho odhadu kolik jsem toho najezdil a na čem - jestli seš stejně dobrej řidič jako jasnovidec, tak doufám, že se s tebou na silnici nikdy nepotkám.

     
    Komentář ze dne: 23.06.2008 11:59:16     Reagovat
    Autor: Jenda - Jenda
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Že by Favorita připravovala škodovka do výroby za socializmu pod diktátem VW? To mi soudruzi zase něco zatajili, dodnes jsem si myslel že to byla vlastní akce škodovky a Bertoneho v rámci akce dohnat, předehnat, neztratit stopu.

     
    Komentář ze dne: 23.06.2008 12:04:52     Reagovat
    Autor: Tenzor - Tenzor
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Bertone, ten prisluhovac imperialistickych sani, ten emericky agent a zaprodanec? On prispel k rozkulaceni jedinecneho "Think Tanku" objimajicim koncept vse vzadu. To on znicil originalitu mladoboleslavskych lidovych vozitek.

    </ironie>
    </sranda>

     
    Komentář ze dne: 23.06.2008 11:53:45     Reagovat
    Autor: Kilmore Trotter - kilmore_trotter
    Titulek:Re: Re: Re: no..
    Mohu soudit jen FII, protože OII jsem neřídil.

    Design je hnusný, jen na dlouhou verzi jde koukat, ovšem to je čistě můj soud a každý nechť si udělá svůj názor. Uvnitř vzhledově lepší, žádné praskání nebo vrzání jsem za několik tisíc km neslyšel. Motor, naštěstí ne HTP, ale nějaká výkonnější benzinová jednotka (nezkoumal jsem papíry, takže nevím, kolik přesně má kobyl) s přehledem stačí na traktor, Avii, Skoda 1xx a další podobné stroje. Dědkovské jízdě, kterou mám rád, tento výkon odpovídá (bude to min 50 kW, ale možná od FI pár koníků přidali). Spotřeba na dálnici samozřejmě není slavná, navíc záleží na náladě řidiče. V klidu se dá jet za 6 něco, v kalupu k sedmi osmi. Není to stroj na polykání kilometrů, při 130 už je dost hlučný a zbytečně chlastá, to je pravda.

    A výsledek? Je to běžný spotřební křáp. Nezaslouží si myslím velkého zatracování ani vynášení do nebes. Osobně bych si to nikdy nekoupil, ale osobně bych ani nikde na to neplival.

     
    Komentář ze dne: 24.06.2008 14:16:16     Reagovat
    Autor: Yah_Rees - DonJuan
    Titulek:Re: Re: Re: no..
    D-Fensi Ochcáfka II 4x4 2.0 TDčervenéI - 103Kw 4/2007 v současnosti najeto přes 100k km. Problém pouze to, že při delších trasách např. Praha-Ostrava řidič nepozná defekt zadní pneumatiky. Stalo se 2x. A když chci, tak mi neujede nikdo( na českých cestách to stejně nejde).Ale auto jezdí hodně rychle, podvozek oproti 4x4 I. se chová trochu jinak, ale jízdní vlastnosti má II 100% lepší (i vzhledem k Haldexu II) jak na dálnici, tak i na okresních cestách, o sněhu nemluvě. Jízdní vlastnosti se takřka nemění s narůstající kilometráží.

    Ono totiž D-Fensi záleží na tom, kdo s tím autem jezdí a jak se k autu chová-
    a tím chci říct, že k autům z půjčoven se obecně všichni chovají jako hovada. Typicky české z cizího krev neteče.
    A proto si myslím, že tvé domněnky jsou v případě aut z půjčovny mylné. Resp. u služebních aut, které používá více lidí je to ten samý případ. Pokud se k tmou autu budeš chovat slušně vydrží dlouho.
    Pokud tomu nebudeš dávat furt knedlu, tak to ani žrát nebude, ani nebudeš brzdit provoz. Kdo říká, že to nejde, lže.

    A Fabie tříhrnek? Omg kdo si tohle auto vezme(koupí), aby s ním jezdil po rychlostních komunikacích? Tohle je metropolitní nákupní taška a ne záoceánský parník.
    Účel světí prostředek.
    Má to svoji logiku ne?

     
    Komentář ze dne: 25.06.2008 22:05:01     Reagovat
    Autor: Tom - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: no..
    No to jsi se pane zblaznil ne ??? :) " A když chci, tak mi neujede nikdo " - takových Octavii II jsem ve zpetnem zrcatku videl na dalnici hodne :) Jedno "pracovni" mame MB W210 300T DT a s tim Ti garantuji nasekam jak malemu hosikovi a druhe mame BMW 330 xi a s tim Ti garantuji nasekam nez tam vykvedlas 2. rychlostni stupen ... probudte se pane :)

     
    Komentář ze dne: 26.06.2008 07:01:53     Reagovat
    Autor: Jack - Jack
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Jestli von to donchujan nemyslel jako v tom vtipu - "Já můžu mít sex kdykoliv se mi zachce. Třeba vloni se mi nechtělo vůbec..." ;o)

     
    Komentář ze dne: 26.06.2008 12:18:26     Reagovat
    Autor: Tenzor - Tenzor
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Takoveto zavodni magory skutecne nemuzu vydychat. Vy dve jelita, slapat na plyn umi kazdy mentalni kastrat. Nejakou dobu jsem jezdil v rychlych vozech, ale velkych vyhod nejakeho zavodeni v beznem provozu nespatruji (casova uspora minimalni, vyplytvaneho paliva hromady a stressu na silnicich hromady).

     
    Komentář ze dne: 26.06.2008 23:29:42     Reagovat
    Autor: Tom - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Vazeny magore, nikde jsem nepsal, ze jsem zavodnik, pouze reaguji na prispevek, ve kterem pisatel udava, ze s Octavii II. ujede kazdemu ... je dobre si pripomenout, ze existuji mnohem silnejsi vozy a to zejmena lidem, kteri vlastni Octavii II. protoze zrovna oni tento fakt jaksi neznaji. O jakkemkoliv zavodeni nepadlo ani slovo, doporucuji salek horkeho kakaa a romanticky film !!!

     
    Komentář ze dne: 26.06.2008 23:39:02     Reagovat
    Autor: Tenzor - Tenzor
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    O zavodeni jsi ve svem slabomyslnem prispevku samozrejme psal. Pokud nechapes psany text patris k tem mene inteligentnim v populaci, pokud nerozumis ani textu, ktery si napsal sam, tak uz jsi vyjimecny...

     
    Komentář ze dne: 27.06.2008 00:03:12     Reagovat
    Autor: Praetorius - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Nu, pane KdysiJsemJezdivalRychlymVozem, asi trpite halucinacemi. A otravnym hnidopisstvim k tomu. Jeden jouda s autem, ktere ma tachometr do 200, se holedba, ze ho nikdo nepredjede. Tom mu sice veselym, ale srozumitelnym zpusobem naznacil, ze se myli. (Pro tezce chapave hnidopichy - k zavodu doslo virtualne po internetu.) Potom prijde pan ZcelaZjevneNikdyNicAsponTrochuRychlejsihoNeridil a ma pindy na jakesi s nicim nesouvisejici tema zavodniku. A jeste se divi, ze nebyl pochopen. Nu, nejvetsi geniove byvaji pochopeni az posmrtne. Tak trpelivost.

    A na okraj: Vyraz KdysiJsemJezdivalRychlymVozem, ale... je totozny s vyrazem KdysiJsemToDelavalSeZenou, AleTedUzJsemSeZklidnilAJenSiToObcasPohladimRukou.

     
    Komentář ze dne: 27.06.2008 01:02:55     Reagovat
    Autor: Tenzor - Tenzor
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    V zasade je mi to dost u cadaku, co si o me par vygumu na netu mysli. Rychle vozy se daji jenom kousek za kopecky pujcit za par Ecek (a za jeste mene s platinovou kartu) napr. u Sixtu na vikend (v zavislosti na projektove lokaci mi to vcetne paliva platila firma). Ja bych za toto maximalni poteseni pro primitivy, jako jsi ty, nikdy svoje penize nevydal.

    Btw. vetsina tech rychlejsich plechovek ma beztak omezovac na 250km/h (takze v opravdu rychlem aute jsem skutecne jeste nejel) a navic se to da jet s rozumnym rizikem i v Nemecku jen na par dalnicich napr. A9 kousek od Norimberka. Jsem rad, ze mam ridicskou pubertu uz nejaky ten rok za sebou a sva hloupa leta prezil ja i ostatni kolem me se vsema oudama.

    Navic jsem videl v zivote par (nastesti doslova jen par) zavodniku, kteri dozavodili a jeden vzal sebou i dva me pribuzne.

    No nic, uz vas v tom vasem klubu rychlych internetovych blbecku ponecham bez ruseni, pane UzJsemSTimJezdilvAutoTipu, nebo PakJsemSeProbudilAOnaRukaVNocniku, ci KoupeUmeleVaginyUsetriNamahu.

    PS: Cim to, ze na netu se vyskytuje nadproprocne vysoke procento ridicu Ferrari, Bugatti Veyron, nebo tech umirnenejsich BMW 645, nebo "socialu" s 330xi atp.?


     
    Komentář ze dne: 27.06.2008 09:44:44     Reagovat
    Autor: Praetorius - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Dobre, dobre. To vsechno beru. Ale uznas snad, ze vlastnictvi nebo pouzivani rychleho auta neznamena, ze to auto bud stoji nebo jede maximalni rychlosti. Neco mezi tim snad existuje taky.
    No. A jeden prohlasi "nikdo mi s mou turbo pleckou neujede", druhej rekne "to tezko, obe moje plechovky by ti s prehledem ujely" (podminovaci zpusob je tam, o.k.?). A pak do toho vpadnes ty s nejakym zavodenim a magory.
    BTW: Ten omezovac je pekny svinstvo, pokud se teda neda hacknout.

     
    Komentář ze dne: 27.06.2008 10:18:49     Reagovat
    Autor: Tenzor - Tenzor
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    At si kazdy jezdi s cim chce a svoje penize utraci za co chce. Jenom se mi po tom prseni se, jak kdo komu ujede (by ujel), dela vyrazka. V tom sporu tech dvou pripadu je mi fakt jedno, kdo komu ujede, ci neujede, ci jezdi rychle, nebo ne. Proste z toho jsem, diky Bohu, vyrostl.

    Nejaky omezovac mi po par zkusenostech nevadi. Kdo zkusil nouzove brzdit z cca 230-240 km/h na 80 km/h kvuli predjizdejicim kamionum (treba par mist na A6 kousek od hranic jsou, ac se nezda plne zatacek, na kterych neni dost daleko videt, aby clovek brzdil kvuli kamionum jako clovek - jeden si to an neuvedomi...). Z tech rychlosti se brzdi fakt dost blbe i ve vozech s dostatecne dimenzovanymi brzdami. No jedna historka k druhe a clovek se nauci tolik nespechat + na vlastni vuz se da z firmy vytocit dost cocky....

     
    Komentář ze dne: 24.06.2008 08:05:26     Reagovat
    Autor: kaaka - kaaka
    Titulek:Re: Re: no..
    Jen tak na okraj, z jazykového koutku: AUTO EMOCION znamená (mj.) SAMOHANA. Auto=samo, emocion=vzrušení. Použité zdroje: slovník cizích slov, česko-španělský slovník.
    ... člověka to prostě baví.

     
    Komentář ze dne: 24.06.2008 10:25:02     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: no..
    V tomhle případě je snad AUTO zkratka od AUTOMOBIL, tedy samohyb. A EMOCIÓN znamená vzrušení, dojetí, emoce, pohnutí nebo rozčilení. Tak si vyber.

     
    Komentář ze dne: 24.06.2008 12:15:17     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: Re: no..
    to je zase teorie. vzrušení to sice je, leč nikoliv fyzické ale psychické. Nápověda: Emocion=emoce. Když už, tak by se autoemocion dalo volně přeložit jako "samonasírací". Ale v daném případě bude "auto" opravdu zkratka od "automobil".

     
    Komentář ze dne: 24.06.2008 13:53:26     Reagovat
    Autor: kaaka - kaaka
    Titulek:Re: Re: Re: Re: no..
    společné otázky pro mjfox a shn:
    1. poznáte vtip? ...dobře, tak aspoň pokus o vtip?
    2. jste bot?

     
    Komentář ze dne: 25.06.2008 00:33:15     Reagovat
    Autor: Charon Superstar - Charon Superstar
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Přidal bych lingvistický dotaz: Proč se zde (na df webu) píše o Škodě vždycky coby o Schade a chudák Seat zůstává nepřeložen? Vždyť by to byl krásný reklamní slogan - "Sedátko - samohana"
    A stejně dobře by znělo i "Nejspolehlivější auto na britském trhu - Brod Ohnisko"
    Chce to jen nebýt líný překládat...

     
    Komentář ze dne: 25.06.2008 12:52:46     Reagovat
    Autor: Jack - Jack
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Nemá nejspolehlivější vozítko na trhu spíš něco společného s rohlíky?

    Komentář ze dne: 23.06.2008 22:50:33     Reagovat
    Autor: Petr - Neregistrovaný
    Titulek:Fabia vs. cordoba
    Je docela sranda cist jak je Fabia strasna od nekoho, kdo jezdi v Cordobe a chvali si ji, kdyz je to v podstate jen Fabia s jinym oplechovanim... Trosicku na hlavicku. :)

    Komentář ze dne: 24.06.2008 13:01:49     Reagovat
    Autor: mibfox - mibfox
    Titulek:Neni koncern jako koncern
    Tak nevim, mam audi a4 1995 r.v. 1.9 tdi
    Jezdim s klimou po meste za 5,5 litru, kdyz se chci kochat krajinou, jedu z prahy do brna a nazpet za 500,- ceskych penizku. Kdyz nejedu BEZPECNE (rychlost je spatna aaaano?) veme si max 7 litru. Nema zavady, 17" kola dodavaji i fajn vzhled. Chtel sem nove auto, ale nakonec sem si to rozmyslel. Davat 300-400k za novy vuz, jen proto ze ma o 2 airbagy (nebo i vic) navic, mi neprijde zrovna vyhodny. Automat klimu mam taky, tempomat a wokna v elektrice pyco jakbysmet.
    Nejradsi bych bmw 330d ale to je zas 1,2 mice a vic. Holt nemam 12 deti a neposilam je do ulic krast, tak zas koupim ojety :)))

    Komentář ze dne: 25.06.2008 11:28:36     Reagovat
    Autor: Kuba - Kuba
    Titulek:BMW
    Hmmm...asi i nadále zůstanu u BMW... Luxusní sedmičku r.v. 98 seženu okolo 150-200 tis. a je to auto, který by v poho zvládlo milion km.... žere, no... to vim.. ale zas neseru prachy po celym autě, jen do tý nádrže... ve výsledku utratim stejně jako ostatní, co u píva řeší, jestli maj dlouhodobku za 5,1122 nebo 4,9232

     
    Komentář ze dne: 26.06.2008 13:31:38     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: BMW
    do tý doby, než ti to ukradnou a udělaj z toho "super díly z druhovýroby", který si jiní podobní majitelé ojetých vozů tak strašně rádi kupují.

    kdepak, kvůli tadytomu bych BMW nechtěl a starý už vůbec ne.

    Komentář ze dne: 04.07.2008 15:45:15     Reagovat
    Autor: Petr Drozda - Petr Drozda
    Titulek:
    Vzdycky me udivuje procitani komentaru zhusta koncicich flamewary na tema kterej plech se min sere, ci dehet vic kouri s neodmyslitelnym zaverem ze nejvetsi srot je uprava HTP...
    At si kazdy jezdi v cem chce. Jsou to other people prachy, pohodli, spolehlivost, bezpecnost, v neposledni rade vice ci mene naplnena ocekavani.
    Kazde auto ma svuj ucel a paklize si nekdo mysli, ze s jednim vozidlem pokryje vsechny situace, tak je to zkratka magor.

    Nová Ibiza - jaká je?
    Nevim a je mi to u prdele. Ale az budu muset casem vymenit uz slusne olitanou mestskou minipisklu za podobny vytvor byt novejsiho data vyroby, bude me tento segment zajimat. Seat to asi nebude, ale u nekoho jineho treba ano. Netvrdim, ze se mnou musi zbytek sveta sdilet mou slabost pro drahou (nekdy predrazenou) Toyotu.
    A udelam to proto, ze treba jezdeni preplechovanym Praglem v kombiku obsahujicim jedno telo povazuju za masochismus nejhrubsiho kalibru.

    Kazdemu co jeho jest. Ridit to bude vzdy prave ten jeden z nas. A sam si rozhoduje o tom, jestli v pohode ci nasran. V horsim pripade frustrovan. Od frustrace v dusledku nepomuze asi zadny kchar. A kdyz, tak pouze docasne...

     
    Komentář ze dne: 04.07.2008 17:10:49     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re:
    Mýlíš se minimálně ve dvou věcech:
    1 - bezpečnost NENÍ pochopitelně záležitostí jen jednoho konkrétního účastníka provozu
    2 - HTP a jiná podmotorovaná auta vytvářejí za pomalými, nákladními vozy další špunt a z Avie (s přisátou haťapkou), kterou předjede na první delší rovince do kopce i dvacetiletej Žigul, se stává pro všechny překážka v plynulosti silničního provozu, který je rok od roku hustší.

    Špatně sis také vyložil myšlenku článku. Ten nevzniknul, aby se jakýsi Drozda zamyslel, jestli Seat jo nebo ne. Ten vzniknul, protože obsahuje mimo konkrétních věcí o Ibize také jisté postřehy platné obecně při výběru automobilu, které se hodí kde komu...
    ...pokud ovšem ten Kde Kdo není Petr Drozda z Prahy, kterej prostě MUSÍ ventilovat svůj mylný pocit, že právě on je cílema je plánovitě obtěžován...a spojit to s prezentací své vřelé náklonnosti k Toyotě - která v segmentu malých aut není nijak vyjímečným hráčem a její nákupní tašky jsou spolehlivostí i exteriérem podobné konkurenci víc než hodně.

    Pokud tě sere městský provoz a pohyb v něm považuješ za sebemrskačství, kup si skůtr/motoku a ne auto...vole!

     
    Komentář ze dne: 04.07.2008 17:14:22     Reagovat
    Autor: Childeater - Childeater
    Titulek:Re: Re:
    Myslím, že jsi zbytečně radikální. Drozdův názor je poměrně svérázný a dovolím si tvrdit, pochopitelný... ;-)

     
    Komentář ze dne: 04.07.2008 17:19:00     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:Re: Re: Re:
    prosil bych špetku nnávisti hloupý sysle. nějaký nahoz např. na podkurevče nebo malý péro by nebyl ??

     
    Komentář ze dne: 04.07.2008 17:28:58     Reagovat
    Autor: Childeater - Childeater
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Mám dneska smířlivou náladu. Strávil jsem příjemné dvě hodiny s kolegou Láďou, který měl s sebou své roční podkurevče Karolínku, roztomile žvatlala a smáli jsme se tomu, jak se ksichtí když dostává dudlílk. Popíjeli jsme Plzničku a řešili svátost početí a nevhodnost mužů k monogamii.

    Proto jsem se pokusil Honzovi naznačit velmi mírnou cestou, že Drozda se nemýlí. On se mýlit totiž nemůže.

    Vyjádření zdravého přístupu k frustraci (a jistě i k té sexuální) prostě provokuje pořád jedny a ty samé jedince.

     
    Komentář ze dne: 04.07.2008 17:41:50     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    to je naprosto nechutné. takže chceš říct, že místo, abys bojoval za prosasení konservatismu a ochrany soukromého majetku, tak místo toho hloupě tlacháš jako pivní vohnout s prvním okoceným ydyotem, který se ti namane. kam se poděl tvůj sdravý rosum (c) ????

     
    Komentář ze dne: 04.07.2008 17:56:32     Reagovat
    Autor: Childeater - Childeater
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Nemám ponětí, má duše mívá zatmění (c), takže jsem podlehl mámení plzeňského a tlachání o nesmyslech. Připadám si velmi málo konservativní.

    Co čert nechtěl, ani se nenašel nikdo, kdo by chtěl podkurevče zahlušit, neb co chvíli obtěžovalo okolí veselým smíchem a máváním ručkama.

     
    Komentář ze dne: 04.07.2008 18:01:18     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    to mohu potvrdit - můj replikant mě taktéž surově obtěžuje smíchem a nenchá mě ani sepsat žalobu na omezování osobní svobody rodiče :o)

     
    Komentář ze dne: 04.07.2008 18:13:06     Reagovat
    Autor: Childeater - Childeater
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No to je naprosto nechutné (tasteless). Měl bys haranta řádně ujařmit, protože asketická výchova je prospěšná. Pouze vohnouti mého ražení s dětmi dovádějí a radují se z jejich veselého výskání.

     
    Komentář ze dne: 04.07.2008 18:16:30     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    nu ovšem - vymýšlím postroj, který by při každém pohybu vyráběl ekologickou elektrickou energii a přemýšlím, jak hozabavit, aby té energie vyrobil co nejvíc - tím by částečně pokryl náklady na svůj provoz. nevěřil bys, kolik peněz stojí udržování takového soukromého majetku - asi mu založím kreditní účet, který mu předložím po dovršení 6ti let, kdy bude již trestně odpovědný a předhodím ho právnímu zástupci (exekutorovi), aby mu připomněl jeho práva a odpovědnost vrátit rodičům dluh. držím mu palce hlavně s úhradou penále. nějakým smíchem mě rozhodně neobalamutí !!!

     
    Komentář ze dne: 04.07.2008 18:25:00     Reagovat
    Autor: Childeater - Childeater
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Viděl bych to na dřeváky, režnou košili, kalhoty ze kterých bude koukat mlíčen a denně vyhánět husy na pastvu. To malého rebela zkrotí, vypadá to dostatečně konservativně a z husí bude užitek.

    Postup ve stylu tradičního venkova, woe - tam jsou základy tradiční společnosti!

     
    Komentář ze dne: 04.07.2008 18:25:40     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Moje dcerka dokonce obtěžuje smíchem a vyzývavými pohledy okolní spolucestují v MHD. Ti jí to nezřídka oplácejí stejnou mincí, místo aby vyjádřili svoje znechucení nad asociálností a vyrurušováním ze strany úplně cizího haranta. Svět se řítí do záhuby. Kde jsou konservativní postoje! Kde je umírněnost?!

    Mimochodem řeším těžké právnicko-ekonomické dilema. Dcerka vyhrabala na písku autíčko a vzala si ho domů. Teď nevím, jeslti mám doma kriminálníka (odcisení cisího majetku) nebo ekologického aktivistu (recyklace odpadu z neobnovitelných zdrojů). Jak by jistě napsal Honza Herodes, v každém případě jsem zklamal jako rodič, dítě krade auta po okolí a má mozek vymitý zelenými ekofašisty.

     
    Komentář ze dne: 04.07.2008 18:50:04     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    je to opravdový hnus - zvlášť přihlédneme-li k zákonům genetiky ..

    já byl zase šokován, když náš replikant po pouhých několika měs. života sáhl psovi do oka nebo když bez varování udeřil svou matku a přerazil jí chrastítkem čelist - měli jsme co dělat, aby službu konající lékařka uvěřila této naší verzi a nehnala nás před soud a replikantovi nezajistila přísnější výchovu v detenčním ústavu.

     
    Komentář ze dne: 04.07.2008 19:07:39     Reagovat
    Autor: I.R. - Radek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    hele,nechcete na d-f založit cosi jako rodičovské okénko?

     
    Komentář ze dne: 04.07.2008 19:09:24     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    myslíš chlívek pro okocené idioty, co závidí bohatcům jejich penýse ?

     
    Komentář ze dne: 04.07.2008 19:11:52     Reagovat
    Autor: I.R. - Radek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    něco takového mám na mysli.
    výměna zkušeností.
    a hned ti jednu dám:"kurevsky si to užívej"
    dokud jsou malý.čéče já jsem v noci nervózní jako pes když někam jedou třeba na zábavu.jestli je třeba někdo nezabije.

     
    Komentář ze dne: 04.07.2008 20:26:23     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jo, hlavně jim nekupuj motorku. Víš jak to končí - na diskusních fórech :D

     
    Komentář ze dne: 04.07.2008 20:32:14     Reagovat
    Autor: I.R. - Radek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    ty vole ešče to tak
    až si udělá papíry tak možná nějaký auto ale motorku? na tom jsem si dršku už rozbil,tak se to snažím vymlouvat.

     
    Komentář ze dne: 04.07.2008 20:55:11     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Nechcete podobne reci rozvijet, az budete jednou sedet s vyvalenym pupkem a gambacem v ruce na proprdenem gauci a sledovat televizni noviny?

    Me jednou pokousal pes a malem jsem prisel o zivot v jeskyni. Takze jeste deckam rozmluvte i zvirata, jeskyne (tohle byla verejne pristupna, takze i ty) a jeste treba jizdu vytahem.

    Komentář ze dne: 28.08.2008 20:15:18     Reagovat
    Autor: jdskjfdsj - Neregistrovaný
    Titulek:
    Auto je malý. Vzadu je zoufale málo místa, nová fabia je proti tomu co se prostoru týče mercedes. Ty krátký dveře vepředu taky nevypadaj moc dobře. Prostě na fotkách super, v reálu sem se zhrozil

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.