Komentáře ke článku: Zklidněním dopravy k silnicím pro vyvolené! (ze dne 15.10.2013, autor článku: D-FENS)
Přidat nový komentář
|
Co k tomu dodat? Trefa do černýho!
Zajímalo by mě, jakou historku by si zmrd vymyslel, že tam musel jet. Asi si šel do Van Graafa koupit nový kvádro, nebo tak něco.
|
|
|
Proč by si něco měl vymýšlet? On tam přeci prostě potřeboval jet, tak tam jel. Má snad jezdit sockou? Jak by to vypadalo?
|
|
|
Ať si tam jede na kole, debil, když to tam nechal zavřít pro auta.
Zprávy jako tahle na západě prohrávaj volby, v což u nás bohužel doufat nelze (navíc komunálky jsou v Praze až příští rok).
|
|
|
Nedávno se předváděl jak jezdí na kole. Na magistrátu má dokonce hi-end elektrokola, kdyby se mu tedy jako nechtělo šlapat.
|
|
|
Vida, nějaká telepatie. Teďkonc jsem dopsal dlouhej mail pro správce toho baráku, kde je VanGraff. My tam děláme servis a od té nové kokotiny se zákazem vjezdu musí naší kluci tahat všechno to servisní harampádí v teplejch. Třeba by nám mohl pan primátor občas alespoň ty těžké baterky do ústředen popovézt, až si zas pojede koupit nový trenky... :-)
|
|
|
Tak doufam, ze ten servis je taky nalezite drazsi, kdyz firma sidli ve zmrtvene zone.
|
|
|
Naivo. Tys dneska snídal vtipnou kaši? :-)
|
|
|
Tak snad to tam nenosíte zadarmo, ne? Aspoň hodiny za to.
|
|
|
Ale tak jistě, dopravné máme kalkulováno v hodinové sazbě práce techniků. Ono to však má drobnou specifiku v tom, že pravidelné servisy, jako např. zde u EPS nebo ERO bývají zasmluvněny na konkrétních objektech v ceně za jednotlivou kontrolu (revizi).
Nebudu brečet, jak pokurvené jsou v současnosti ceny v této oblasti. To, že každý, kdo má do prdele díru si dnes zařídí facility firmu, podseknutím ceny se vetře majiteli objektu, aby se pak hojil na subkách, je ale smutná realita dnešních dní.
Je to vůbec rozkoš provádět zakázky v - dnes už širším - centru Prahy. Ještě štěstí, že jsou pod většinou baráků podzemní garáže. Na tom VN 17 ale nejsou a nejblíže se nechá upustit auto pod Myslbekem. A to se pronese..
|
|
|
Což zainvestovat do skládacího vozíku?
Brácha si nemůže vynachválit tohle: http://www.obchod-rybareni.cz/prepravni-vozik-executive-mivardi-18031
ale dělají se třeba i takové sympatické rudlíky: http://www.bono-naradi.cz/bosch-skladaci-transportni-vozik-pro-l-boxx-2120.html
Dřív byla takových podobných i jiných ručních vozíků plná Praha, jezdilo s nimi zásobování, veřejní posluhové, stěhováci atd. Proč by to nešlo zas? Funguje to, benzín to nežere, parkování se s tím řešit nemusí, a člověk se zbytečně nedře.
A klidně bych s tím jel po silnici - ať se projíždějící privilegované vrstvy třeba poserou. :-)
|
|
|
Zainvestovat tak ze svého. Znám to z praxe, investice do nového nářadí, které nemalým způsobem zrychlí efektivitu práce, se prostě nedělají. Většinou frčí levné a poslední dobou stále šitóznější elektronářadí Bosch atp. u jiného typu výbavy.
|
|
|
Jo, když jsem jezdil po stavbách tak jsem to měl taky tak. Jaká erotika byla koupě vrtačky... a když už teda milostivě jo, tak Narexka s mechanickým příklepem, která osmyčku díru na hmoždinku do litého železobetonu zvládla "už" za 15 minut a litry potu... Když to viděli lidi od jiné firmy, tak mi pučili téměř vybitou (dle jejich slov) aku Hiltu s příklepem a SDSkem a za dalších 15 minut jsem měl s mírně oroseným čelem dalších 11 děr... a zkušenost že profi a hobby nářadí jsou fakt z jiných světů.
S tím Boschem mne to zajímá. Míníte asi modrou=profi řadu? Já od nich mám jen tu nejmenčí li-on aku (už druhou, ale ta první stále dobře chodí) a nemůžu si stěžovat. Můžete to trochu upřesnit? Tedy co u nich jde do špatna?
|
|
|
Používáme Bosch modrou řadu a Hilti. Zejména Hilti vrtačky jsou velmi odolné a práce s nima je radost. Pokud chcete vrttat do betonu, pořiďte si Hiltu s pneu příklepem a nezastaví Vás v podstatě nic, krom armatury. A hlavně za hodinu uděláte děr, jak Chaplin do ementálu, aniž byste se u toho zpotil.
|
|
|
Jo. Stačí mít Hiltnu jednou na chvíli v ruce. A váš vztah k ostatním vrtačkám se rázem promění v nicotu.
|
|
|
nezastaví Vás v podstatě nic, krom armatury
Nejsem profík, ale na montáž zábradlí na schodiště z armovaného betonu jsem si koupil čtyřbřitý vrták Alpen F8 14x160. Bez problémů jsem odvrtal i roxory z výztuže, když jsem na ně trefil (a to i když jsem ji jen líznul). Vrtačku jsem měl nějakou zelenou SDS+ od Bosche, takže nic hifi. Vrtal jsem 22 děr, a i s vyměřováním a lepením kotevních šroubů jsem byl za tři hodiny hotový. Armaturu jsem trefil celkem šestkrát :-)
|
|
|
Čtyřbřit vrtá líp, o tom žádná. Naplno trefenou výztuž ale dá jen fungl nový. Pokud vrtáte třeba příchytky na požární trasu, tak to taky může být 300 děr za den a to odděláte třeba dva - tři vrtáky. Ono záleží na to, do čeho vrtáte. Jelikož tohle zrovna vrtáte většinou do stropu, tak dost často je v betonu vrstva kamenů, které se tam v panelárně střásly. V tom střeba skoro vůbec nejde střílet a vrtat blbě s dost vysokou spotřebou vrtáků.
|
|
|
to taky může být 300 děr za den
No jo, psal jsem, že nejsem profík. 300 děr do betonu jsem vyvrtal možná dohromady na celé stavbě za dva roky :-)
|
|
|
Mám. TE 7-C. Teď jsem se byl juknout. Jaký druh příklepu má nevím, ale že vrtá skoro sama potvrzuji. Jen mi to museli vysvětlit. Na pneumatickou, nebo jaká to je se nesmí rejt jako na mechanickej příklep. Jednak se zbytečně dře člověk a stroji to prý taky škodí. (moje první opravdická vrtačka) Pokud se nevrátím k ježdění po stavbách.
|
|
|
Zkušenosti mám pouze se zelenou čúzou (nejspíš na domácí použití), nic lepšího nikde nekupovali. Vrtal jsem s tím pár desítek děr do železa, tedy pomalu a s přítlakem, a občas jsem měl strach, aby se to nerozpustilo. Do betonu vrtám zásadně s kladivem páš všechny tyhlety krámy to nedaj ani za půl dne a pět vrtáků.
Akučky z této řady jsou nahovno, těžké, nevyvážené. I low-end jakékoli lepší značky na tom byl vždycky lépe.
|
|
|
Po zkusenosti, ze zelena boschka vydrzela chlapum na stavbach rok v podstate kazdodenniho pouzivani pro vtrani der do betonu na kotvy pro patky dopravnich znacek, jsem ji koupil domu a nelituju, protoze funguje skvele. Ale pro tohle fungovani jsou nutny dobry vrtaky, coz znaci dat treba 80,- kc za kus, nikoliv za sadu. Pri praci s vrtakama z ciny oddelas totiz i profinaradi, protoze chces vrtat beton klackem.
|
|
|
|
A tak to jo. Zelená je hobby a modrá profi. V době když jsem jezdil po stabách byly i ty zelené Bosch o třídu lepší než ta Narexa. Jinak dost vídám po stavbách i Makity. Zelený Bosche téměř ne a Narexy, nebo no-name leda jako ruční míchadla na lepidlo a jiný sypký stavební materiály. A paradoxně občas těžký bourací kladiva s SDS max bývaj no-name.
Já si pořídil vrtajdu na pomezí kladiv a vrtaček. Hilti 7C tuším. Je to kompromis, protože dlouho se s tím vrtat nedá(ale provrtá s prstem v nose cokoliv), protože je těžká. 3kg + odsávadlo prachu a sekat se s tím dá leda do cihly, nebo podobných materiálů, případně osekávat omítku. Beton těch 2,6J moc nedává(zkoušel jsem 20cm drážku a fakt nic moc). Vyřezání díry pro instalační krabici do betonu mi bylo už nedoporučováno, protože to prý už je na tento stroj za hranou(nezkoušel jsem, protože nemám vykružovák do betonu).
Samozřejmě že vrták je základ. Ten dovede i ze srajdy vykouzlit celkem použitelný stroj(na občasné vrtání). Ovšem to se bavíme o značkových vrtácích SDS+ začínajících cenově kolem kila. Já mám pár vrtáků Hilti 4-břité a zatím jsem fakt nic lepšího jak ve výkonu, tak v trvanlivosti neměl v ruce. Ještě bych si troufnul zkusit Bosch, samo že ne hobby.
Když mi instalatér dělal baterku na bidetovací spršku, tak málem utek když viděl kachličky, že to řezat nebude, protože to praská. Řekl jsem mu že to odstrojím a pak zase vrátím a po něm chci jen tu vodu. Poradil jsem si. Na závěr už jen chybělo přidělat držák na spršku. Zase panika. Vytáhl jsem svou vrtajdu a tu šestku dírku jsem přes glazůru-kachličku, SDK a plech konstrukce provrtal hladce a čistě.
|
|
|
Zdá se mi to trochu překombinovaná konstrukce, olomoucký Tvarůžek, díky své nezkušenosti se domnívá, že když podkouří cykloteroristům, že zídká na svou stranu mladé, obdobnė jako se to pivedlo tomu knížecímu švihákovi z Hluboké s červeným čírem.
Obklopen našeptávači Tvarůžek je mírně řečeno málo svéprávný, dělá to, co mu poradí.
Jiná klasa je profesionální parazit Vratisla Filler. Ten velmi promyšleně lobbuje, lže, vymýšlí si čídla, protože od toho on odvíjí své příživnické živobytí.
Mladí kluci vymysleli projekt růžových kol, Rekola, a rozjíždějí to. Profi systémy bike sharingu fungují leckde, v Paříži, Milaně, Norimberku, Dijonu, u nás to byl problém. Povolení na stanoviště, keců tři prdele a nejde nic.
Mladí kluci to prostřelili, nežádají stanoviště, růžová kola zamkneš k plotu nebo zábradlí, nechtějí prachy od obce nebo státu, udělali sbírku a rozjíždějí.
Můžeme si myslet o cyklounech vo chceme, sle tohle je věc, která nás nic nestojí, a má právo na život. A dnes čtu v MFD, profesonální dojič Filler zavětřil a už lobbuje za nějakou firmu, co údajně to dělá v Paříži, Londýné nebo Moskvě.
Profi kola za profi prachy, Filler dostane provizi a ti mladí kluci, co to za pár tisíc rozjíždějí budou třetí. Oni počítají v desítkách tisíc, profi dojiči v desítkách milionů. Dobrý úmysl předělat ve fabriku na prachy ( dotovanou z veřejných rozpočtů).
Kdo ty grázly zastaví když ne my?
|
|
|
Sepište to a postněte to. Ať to visí na hlavní stránce.
|
|
|
https://www.hithit.com/cs/project/223/rekola-kola-do-ulic-kola-pro-vsechny?variant=b
Mám málo ověřených informací. Na blogu IDnes jsem se dočetl, zase pouze od rozhořčeného blogera, že existuje snaha protlačit aby bike-sharing provozovalo město, tedy abychom jej platili my.
A náklady na to nejsou žádná legrace, nejen pořízení, údržba ale i pravidelné přesouvání kol na stanoviště, protože systém nemůže být vyvážený.
Nevím, jestli všichni vědí, o co jde. Ona te není standardní půjčovna. Za malý peníz, denní 2.50 EUR, roční 18EUR, si kdekoliv ze stojanu rozmístěných v husté síti po městě, pomocí reg čísla a pinu vyzvednete kolo, a na jiném stojanu vrátíte, pak jinde jiné atd. Pokud kolo je půjčeno na 30 minut, je to grátis, nic dál už se neplatí. Takhle to je v Paříži. Kolo jsem nevrátil a trajdal na něm po městě celé odpoledne a ztrhli mi asi 5 EUR poplatek. Pochopitelně stačilo každých půl hodiny to vrátit do stojanu a zase hned vyndat a bylo by to free.
Vypozoroval jsem, že z periferie kola během dne mizí a hromadí se v centru.
Večer stojany na periferii skoro prázdné, ráno kola v řadě, údržba je musí odvážet zpátky. V Paříži není nutné být sportovec nebo pumpička, je tam rovno, kola mají 3 lehké převody, a tenhle Velib fakt slouží k rychlé dopravě v civilu. Než jít 2 km pěšky, svezeš se na kole. Funguje to.
Pokud vím, tak tam je celá tahle věc financována privátní reklamní agenturou. Ovšem nic není zadarmo, takže ta reklamka výměnou za monopol na reklamní plochy po celém městě světel financuje tuhle službu obyvatelům a návštěvníkům.
Jak moc by takový systém byl přenositelný do Stověžaté nepátrám, díky klimatu těžko celoročně použitelné, díky terénu málo dopravně přínosné, ale v samotném centru by to asi své uživatele našlo. Jen je nepřípustné, aby to platil daňový poplatník.
Ti kluci z odkazu na to jdou trochu amatérsky, ale v zásadě správně. Jen to fungovat moc nebude, protože kol moc málo a hledat je nahodile, bez jasných stanovišť bude obtížné. Pokud by do toho ale vstoupil bohatý investor, kola vyzdobil reklamou, mohlo bycse mu to rentovat, když by se to pořádně rozjelo. Distribuovaná reklama co se pohybuje městem.
Dojiči z AM ovšem mají, zdá se, jiný plán. Jednak nadojit provize, náklady hodit na erár a ještě mít další argument pro "nutnost vybudování cyklo-infrastruktury" a tedy, zase další provize z předražených vopičáren.
Tak jsem rozpolcen jak ta moje řiť, v Paříži a Miláně se mi ten systém líbí a využívám ho, v Praze bych využil stěží ale někdo možná jo.A někdo jiný v tom vidí šanci zase si přikrádat, tak fakt nevím
|
|
|
švihákovi s čírem se to právě moc nepovedlo. Pokud se počítají výsledky.
které grázly konkrétně chcete zastavit?
|
|
|
Nejraději všechny, ale jsem si vědom možností, tak alespoň ty automatí dojiče.
|
|
|
jenže to je cesta, která nikam nevede. Magistrát má balíky peněz určené na vydání pro neziskovky v "zájmových" oblastech. Tyto balíky vždy rozdělí, je zcela lhostejné, zda je přidělí automatům či jiným neziskovkám. A tak nějak v tom šrumci uniká, z jakého důvodu vlastně pražský Magistrát disponuje tolika finančními prostředky? A jestli je opravdu nutné, aby bylo rozpočtově určeno takové množství finančních prostředků úřadu, který je zjevně nepotřebuje. Který vymýšlí blbiny jen aby dokázal tu spoustu peněz někam umístit. To platí obecně, proč vlastně Magistrát disponuje prostředky, kterými dotuje neziskovky? K čemu jsou dobré neziskovky živené z peněz územně samosprávných celků?
|
|
|
Na to je nějaký zákon, že tolik a toli se MUSÍ dát údajným "neziskovkám"?
Pokud ano, tak raději dětským domovům než Fillerovi.
Poslední větu podepisuji.
Ukázat veřejně, že z peněz pro "neziskovky" si parta darmožroutů mastí kapsy zase tak od věci není, nebo ano?
Pak může následovat celková prověrka a umenšení těch korupčních kanálů.
Dokázat že za veřejné peníze veřejně škodí a ješté u toho kradou, to stojí za pokus.
|
|
Naprosto přesně. Hodnostáři budou jezdit do práce pohodlně, ovčane, ty si vyser voko. Jeď uvědoměle na kole nebo MHD, který nabízí spoustu rozptýlení a entertainmentu, třeba Julču, vožralý boxery a tak dále.
Ale politici, co od nich čekat. V týdne jsem zvracel při četbě jednoho článku, kde zmrd z ÚAMK, který má hájit zájmy řidičů, vyjadřuje podporu zavření nábřeží. StBáci se nezapřou, zmrdi zasraný.
http://byznys.lidovky.cz/po-zprovozneni-tunelu-blanka-je-realne-uzavrit-smetanovo- nabrezi-mini-dopravni-expert-gtf-/doprava.aspx?c=A131011_185413_ln-doprava_ml
ADAC či AvD tady bohužel nemáme.
|
|
|
A propos, v Praze podle všeho vyhraje voby bolševická TOP09.
Hudeček je jedno z nejodpornějších stvoření, co se v politice kdy mihly. Ultramegazmrdnonplusultra.
Zaslouží si tyhle debilové, co je volí něco lepšího? Nikoliv. Zasloužíme si něco lepšího my? Nepochybně.
|
|
|
Musím říct, že mě v podobných článcích vždycky irituje ten titul "dopravní expert". Co to kurva je, v oboru jsem už nějakou dobu, ale pořád si pod tím nedokážu nic moc představit.
|
|
|
Jistě, dopravním expertem se člvěk stává proklamací. Můj tříletej synovec by byl taky dopravní expert, kdyby to o sobě řekl a já ho podpořil. Ostatně, má rád auta, jeřáby, hasičský auta a bagry, takže kvalifikace mu nechybí. Rád jezdí.
Problém je, že tento expert vystupuje jménem autoklubu! Co to kurva je? Ať se přejmenujou na kolo -mhd- antiauto klub. Ústřední.
|
|
|
Dobry napad. Predstavte ho tedy nekdy jako dopravniho experta. Horsi to nebude.
|
|
|
Horší? Byl by lepší, akorát by neprošel mainstreamovým sítem :-D .
Rozhovor by vypadal asi takhle: Davídku, jel by jsi za strejdou do práce radši tramvají, nebo autem?
Autem, strejdo!
A nechal bys ty auta jezdit tady po tý silnici? Já úplně všude, strejdo. Brm brrrm.
|
|
|
Ale prosel. Odumba taky zvolili presidentem, tak proc ne trileteho chlapce dopravnim expertem? To prece jenom neni zase tak narocna funkce, aby se musela dedikovat pro mensiny.
|
|
|
Já nevím jak Vy, ale já vnímám mediální výstupy "expertů" tak, že hlas dostane ten, který se snaží nějak omezit/zpoplatnit/zdanit/zakázat individuální dopravu.
Já si nevzpomínám, že bych v poslední době v mainstreamu zaznamenal odlišný přístup "expertů".
A už i z autoklubu? Co to kurva je?
Proto si myslím, že oponentní názor by se mainstreamu opravdu nehodil do krámu.
|
|
|
zapomněl jsem slovo expert uvést do uvozovek. Nikoliv u synovce.
|
|
|
pokud se nepletu, tak dopravni expert a byvaly ministr dopravy Simonovsky ani nemel ridicak, takze asi skutecne staci to prohlaseni...
|
|
|
Odkaz jsem nečetl, ale už začínám být alergický na to, co všechno vyřeší dostavba tunelu Blanka. Za chvíli se dočtu, že Blanka pořeší i průjezdnost v centru Brna.
|
|
|
Samozřejmě. A pak Blanku zpoplatní, nábřeží zavřou a bude vymalováno.
|
|
|
Já jsem zvědavý co vyřeší "za řekou", kde to bude provizorně zbastlené...provizorně na hoooodně let. Tam se z toho poserou.....
|
|
|
Tak to je ale vcelku klasika .... je to stejné, jako když nějaký debil z MČ začne hlásat bludy o tom, jak po Praze na kole. A přitom ani z těch úřadů MČ na tom kole do práce nejezdí prakticky nikdo. Což, když tam to osazenstvo tak vidím, i chápu, pud sebezáchovy rulezz:-). A kdyby ano, tak by měli hlavu fofrem v pejru, protože úředníci by v elasťákách a zpocení zrovna moc parády neudělali, a kdyby najednou měli byť jen třetině zaměstnanců zajistit možnost uložení kol, sprchování se a převlečení na pracovišti, tak si mohou tak max prostřelit hlavu.
Jinak TOP by naposledy s nějakým cuckákem od Olomouce nevyhrála ani volby v mateřské školce, a s tím xichtem Vávrou také ne. Jenže nahodili Tůmu, což v tom zdejším svrabu byl prostě trumf jak prase, a ten jim ty volby vyhrál.
|
|
Nezaložíme nějakou petici za povinné ježdění úředníků a volených zástupců do práce na kole? Pro tu srandu... Třeba by se lekli a tahle móda by se přehnala rychleji :D
A když ne, aspoň by ochutnali vlastní medicínu :D
|
|
|
stačila by petice jen pro ty, kteří si cintaj vestu tím, jak je ježdění na kole po Praze báječný nápad. Proč do toho tahat úředníky, kteří si to nevymysleli. Ať si drandí Prahou na kole Udženija, Hudeček a Rut, nakonec Hudeček a Rut mají k dispozici kola služební, koupená z magistrátních/obecních peněz.
|
|
|
nějakej čurák to vymyslel, jinej zas podpořil, v čem je jako rozdíl?
|
|
|
běžný otrávený úředník se hrká do práce MHD, takže i kdyby blábolil cosi o problémech s auty, je to pořád přijatelné. Potíž je, že o problémech s auty blábolí lidé, kteří se vozí služebním autem úplně všude, jen tu a tam se předvedou na kole a to ještě když je na dohled nemalé množství novinářů a fotografů. Takže petice, aby všichni jezdili na kole, ztrácí smysl. Hudeček nadiriguje svoje podřízené na kolo a sám se vesele bude vozit autem všude. Petici bych vyhradila jen pro ty, kteří jezdí autem, ale mají plná ústa řečí o tom, jak auta jsou fuj a jak nám zabíjí město.
|
|
|
No, myslím, že v případě, kdy by nějaký trotl na magorátu nebo MČ začal honit ouřady "do šlapek", tak by narazil na velmi silnou vlnu nevole, následně pasivní rezistence a kdyby ani to nepomohlo, tak by se na něj fofrem něco našlo, aby měl úplně jiné starosti, než jak kdo jezdí do práce.
Osobně si myslím, že jako protiargument v diskuzi to není vůbec k zahození. Ne že by to k něčemu bylo, protože na názor občanů naši skvělí zástupci serou jak na placatý kámen.
|
|
|
s Hudečkem je to složitější, protože i jemu je jasné, že se tam dlouho neudrží. Nejspíš tam byl dosazen s tím, že mu to záhy zlomí vaz. Podle všeho potřebovali méně odolnou loutku, která tam nějakou dobu vydrží zahřívat židli a ani se nepokusí řešit nic zásadního, víc nic. Až přijde čas a budou si tam moct dosadit zase člověka, kterého tam potřebují, půjde Hudeček od válu ani nemrkne. Neexistuje důvod, aby se taková jepice starala o názor občanů.
|
|
|
Kdepak, on má Red Bull křídla a myslí si, že to má navěky.
Jinak by se choval jinak.
|
|
|
on ví, že to nemá na věky. Jak jinak by se měl chovat, řekli mu tady máš hřiště a jedeš odsud sem a dál ne, ber to nebo nech bejt. To je politka a ta pražskomagistrátní je daleko nejhorší ze všech.
|
|
|
Zcela realisticky si myslím, že to má tak půl na půl .... v Praze bych se vůbec nedivil kdyby i vydržel, protože dost lidí se může chytit u voleb na ten jeho mladej rádobyperspektivní xicht s naivní představou, že to je ten svěží vítr, který Praha potřebuje. Navíc oni pro Prahu momentálně lepší xicht nemají.
Že je figurek, o tom žádná, ale tou krátkou životností bych si tak jist nebyl.
|
|
|
myslela jsem, že lidé primátora nevolí. Volí strany a ty si zvolí primátora, ale mohu se plést.
|
|
|
Abych vám vysvětloval jak to je a jak to bylo myšleno, na to vás považuji za příliš chytrou .... a na hru, ve které se tváříte jako pravý opak, dnes nemám náladu. Dnes se padá do pelechu:-).
|
|
|
tahle hra se jmenuje politika a tam se hraje podle úplně jiných pravidel. Veřejné komedie typu volby s tím mají pramálo společného. A chytrost s tím už vůbec nemá co dělat. Politika je hnus, špína, kompromis a nějaký názor plebsu je jim u zadele, protože než se tam dohrabou, projdou takovou špínou, že několik hlasů z řad občanů je skutečně o ničem. Vlastně to celé stojí a padá s vírou běžného voliče.
|
|
Text tohoto komentáře byl přesunut do chlívku, jelikož komentář obsahuje nepřípustnou argumentaci ad hominem. (R)
|
|
|
Svobodnej primátor by patrně nezakázal vjezd autům. Tedy by se nechoval tak nekonzistentně jako tento.
|
|
|
Mimochodem, cenzura na dfensovi? Poslední dobou se nestačím divit...
|
|
|
Nj, šel jsem se podívat, kdo to na té pražské kandidátce je, na druhém místě Smetka, no co, my zase máme Zváru :) Navíc na mě stihlo probliknout, že Svobodní zavedou "lidové veto", já to nakonec nehodím ani jim a bude to.
|
|
|
Dobre, Smetka je pomerne mlady a nezkuseny, ale co treba mate proti Zvarovi, kteremu je cca o deset vic a zase uplna nula to neni?
(jednoznacne nejvetsi katastrofa ve Svobodnych je ovsem Payne, puvodni predkladatel lex holohoax).
|
|
|
Zvára je ten expert, co si myslí, že má MP na to, aby mu vydělávala, nebo ne?
|
|
|
Ten se jmenuje Zavadil a je radnim v obci Mesice.
|
|
|
Aha, sakra, tak v tom případě tedy adresuji panu Zvárovi omluvu, moje chyba, dík za upozornění.
|
|
Myslím si že pár kovových ježkov by mohlo vyvoleným zmrdom spríjemniť jazdu po ceste pre "vyvolenách". Výrobná cena ježkov by nebola moc vysoká a zmrd by v podvedomí neustále premýšlal či zase nedostane defekt.
|
|
|
A kdo by platil nasledky takovejchhle defektu? Obcani. Nebo si snad myslite, ze primator by to zacaloval "ze svyho"?
|
|
|
Covece, byl ste nekdy na Vaclavaku??
|
|
Pffffrknul jsem tu fotku TOPce na FB stránky i s komentářem..:D
|
|
Jako člověk často projíždějící trasu v MHD Jindřišská-Vodičkova jsem si povšiml, že krom sanitek a policajtů a pod. projíždějí středem náměstí i auta, která přibrzdí, řidič vymění pár slov s konstáblem a jede dál. A podíl těchto aut není zas tak malý, aby to bylo možno nějak okecávat, jako že třebas jde o civilní policii "plnící služební úkoly" atp. Že by kamarádi z magisrátu?
|
|
Jak se mi stává velmi často, mívám při čtení D-Fensových článků rozporuplné pocity. Jednak se mi chce blít z toho, jaký humus nám D-F pěkně ostrým světlem odkryl, ale zároveň mně jímá úcta a obdiv, jak dokáže být ve správnou chvíli na správném místě. Hudečka tam viděti, asi bych se neudržel a pořvával sprosťárny, za což bych byl dozajista perzekvován, jak se na správný policejní stát sluší.
Článek rozhodně za 1*, Hudeček za 5- a vymést na smetiště dějin.
|
|
|
Hudecka tam videti - to nebylo tak tezke. D-F core se ucastnilo akce, na kterou organizatori zvali, mmj. prave s tim, ze debata primatora s obcany ......
Ze si nechal zastavit na pesi zone, je sice hnusne, ale dokazu si predstavit osobnost, ktere by to proslo bez povsimnuti. I kdyz Hudecek to rozhodne neni, rikam osobnost.
Daleko vetsi narez byla akce sama. Plny sal, odhadem 2-300 lidi, proti panu primatorovi. Moderator ho hezky privital, pan primator si vzal mikrofon, povidal ze je dobre, ze se na to tema (Vaclavak a budoucnost) bude takhle verejne mluvit, a ze prosi sve spolupracovniky, aby mu zavery diskuse pretlumocili......A byl v prdeli. Ani 5 minut to netrvalo.
Ostatne, vsichni, kdo prisli debatit se v 7 zvedli a zmizeli, lidi z URM, pan starosta Lomecky ....
Reklo se do 7, tak do 7. Zadny prescasy.
Serou na nas, jak na placaty kamen. Nejaky auto s nelegalnimi foliemi, jak stoji na pesi zone, je proti tomuhle slaby odvar. Ale oboje ukazuje na jedno - je to srac. Ma nas u prdele a prochazi mu to. Sakra proc?
*omlouvam se za vyrazivo, kolegu to naslouplo bezprostredne podebate, na me to lehlo az ted.
Na vylepseni nalady, na akci se slo jeste kolem jineho auta:
ulozto.cz/live/xL7CoeQT/2013-10-14-191-mp4
|
|
|
Prochází jim to proto, že na dopravu v Praze (žalostnou infrastrukturu, omezování, buzeraci, radary atd. atd.) sice každej nadává kudy chodí, nicméně stále volí politické strany, které to dovedly do toho háje, kde je to teď. Kdyby ti zmrdi veděli, že je to bude stát křesla, tak to prostě nebudou dělat. Je prostě třeba do nich nonstop šít, jako se to teď děje ze všech stran kvůli Smetaňáku, kde to už opravdu přesáhlo jakoukoli únosnou míru.
Pokud ale Pražáci teď nadávaj a za rok budou toho zmrda zas volit, pak si holt nic lepšího nezasloužej (bohužel i my, co jsme ho nevolili ho budem mít taky, ale to už holt tak je).
|
|
|
Jenom mě napadá jedna věc - nestálo by za to přinutit některýho zevlujícího opicajta aby šel prošetřit podezření z přestupků a snažit se ho dotlačit k tomu aby Vás informoval jak přestupek vyřešil?
Je mi jasný že by to nějak okecali (vyjímka, vyřešení domluvou atd.), ale když je takhle bude prudit víc lidí, třeba jim něco časem dojde.
|
|
|
Koukám, že samolepky bodly, a díky za video :-)
Ty hostesky jsou erární či?
|
|
|
Jojo, samolepky pusobily :-)
Devcata nejsou erar (jak si to sakra mam vlastne vylozit :( to jako stojanky na letaky s kozama?) ale dve sympaticke mlade damy, navic bystre a pohotove - byl jsem svedkem, jak elegantne lze "umyt hlavu" prochazejicimu protivnemu prudilovi.
Patri jim velky dik.
|
|
|
No myslel jsem pod OSBIDem :)
Jestli jsem to pochopil, tak to bylo zhruba v trase Blbečka, pardon, Hudečka? Jaké byly reakce? :D
|
|
Však i tento superb je v seznamu vozidel, dle kterého MP nesmí vozidlo pokutovat (potažmo vůbec zastavit).
|
|
kdo si ještě této "petice" nepovšimnul, nechť zbystří:
http://www.petice24.com/a/60127
|
|
Jen dodávám, že ten Superb má viditelnou druhou koncovku výfuku vpravo, takže se jedná o 3.6 V6 motorizaci, jiné to pokud vím, nemají. Co lepšího může politik udělat, než jezdit šestiválcem a kázat kola :)
|
|
Paní Bendová nám potvrzuje, že Dfens je čten i v Praze :-) A pan primátor jezdí na kole! Skoro furt! Škoda, že nejel z Mariánského náměstí taky na kole, byl by tam rychleji :-)
From: JR
Sent: Wednesday, October 16, 2013 9:17 AM
To: Primátor Hudeček Tomáš (ZHMP)
Subject: Výlet primátora na Václavské náměstí
Pane doktore Hudečku!
Svým výletem na Václavské náměstí jste mi udělal obrovskou radost! Nyní už je mi jasné, proč chcete zavřít Smetanovo nábřeží a doufám, že to pochopí i další obyvatelé Prahy.
Pevně věřím, že jste na Václaváku nakoupil vše potřebné a na cestě pryč zamával ozbrojené pěsti dělnictva hl. m. Prahy (t.č. nazývaná Městská Policie), kteří Vám jistě salutovali mezi buzerací neprivilegovaných občanů, kteří na V. náměstí nemohou.
Bez pozdravu
JR
Odpověď dorazila 16.10.2013, 18:31:30
Dobrý den pane doktore,
pan primátor děkuje za Vaši reakci. Jako představitel města určitě používá všechny dostupné dopravní prostředky a volí je vždy podle časových možností, které má. Jako nejčastější dopravní prostředek používá kolo, to je o něm všeobceně známo. O tom se ale na www.dfens-cz.com nedočtete. Bohužel při jeho pracovním vytížení, kdy se nakumulují schůzky v jeden den třeba po půl hodinách je občas nucen využít dopravní prostředek nejrychlejší. Je to z toho důvodu, aby neohrozil konaní akcí, na kterých je nutná jeho účast. Ano, je to výhoda, kterou nemůže využívat každý občan hlavního města, ale věřte, že ji pan primátor využívá pouze v mimořádných situacích.
S úctou,
Jitka Bendová
vedoucí kanceláře primátora hl. m. Prahy
|
|
|
supr!
...ale v posledním, zaručeně objektivním testu, bylo kolo vyhodnoceno jako v praze nejrychlejší dopr.pr. 8o) ne?
jitka je teda mimo a nesleduje dění na pražské zykloscéně 8o).
|
|
|
taky zírám jako blázen! Co je to za vedoucí kanceláře, když má zmatky v tom, který dopravní prostředek je v Praze nejrychlejší!! Jitka by se měla vzpamatovat než bude pozdě!
|
|
|
Něco velmi podobného jsem chtěl taky napsat, snad dnes se k tomu dostanu. Každopádně je dobrý tam zdůraznit ten zavřený Václavák, protože tady to vypadá, že fokus byl na tom, že jel autem místo na kole, v čemž problém zase tak moc není - i když omlátit o hlavu mu lze samozřejmě i to. Každopádně je dobrý, že o tom vědí. Je prostě třeba, aby s odporem tohoto druhu začali počítat.
Zamýšlím se už dost dlouho nad tím, proč ty cyklobuzny, kterých je objektivně jen pár, vlastně tak podporujou (on to dělal před Hudečkem i Svoboda (i když kouzelný bylo to video, co se válí na YT, jak na jednání ZHMP Masare něco blafe do mikrofonu a bokem od něj sedí Svoboda a na tváři má takový ten "I couldn't care less" výraz). A nenapadá mě nic moc jinýho, že si myslí, že si tím pomohou k pár hlasům navíc a přitom o žádný nepřijdou. Proto bych řekl, že je třeba jim ukázat, že se v tomhle mýlí. Současná strategie - tj. bombardování magoše mailama, dopisama a peticema je myslím správná a pokud to neusne, dají od uzavírání Smetaňáku a Malý strany časem pracky pryč, protože to prostě bude moc kontroverzní - a politik je tvor, který jde vždy cestou nejmenšího odporu.
|
|
|
Závěr, že DF se čte i v Praze, bych z toho nevyvozoval. Paní Bendová pouze (a zřejmě nechtěně) sdělila, že vaše jméno je v "registru" spárované s tímto webem (tedy pokud je váš mail překopírován celý a o DF jste se nezmínil).
Ještě poznámku. Podle času odeslání odpovědi je vidět, že reakcí na na toho troubu, co jí šéfuje, chodí asi docela dost.
|
|
Neni to tak dlouho, co se zde v jinem clanku probirala situace, ze bohati a mocni si koupi/opatri/nasilim prisvoji/zaberou svoji ulici a tez nedovoli plebsu prujezd. Kupodivu tam to bylo shledano jako zcela v poradku. Pozoruhodne...
|
|
|
To se holt stává, že někteří…slabší jedinci nepoznají rozdílu, který je v popisovaných případech přeci jen větší, než v jemných nuancích.
|
|
|
Jo taaak, takze ulice zavrena z politickych duvodu je vlastne neco uuuplne jineho, nez ulice zavrena z duvodu socioekonomickych. Uz myslim zacinam plne chapat podstatu slova "doublethink".
|
|
|
toho bych se nebála, podle všeho jako obvykle nechápete vůbec nic, takže žádná změna.
|
|
|
To byste nepochopil, napište si „vozová hradba“.
|
|
|
No já bych to tak neshazoval. Já tam žádný podstatný odlišující faktor taky nevidím. Ale to už jsme zase zpátky u toho, že u mě opatření tohoto typu nejsou dobrá nebo špatná podle toho, kdo je provádí, ale podle toho, zda jsou rozumná či nerozumná. To znamená, že když by zavřel třeba Staromák soukromý vlastník, je to pro mě úplně stejná pitomost, jako kdyby ho zavřelo město.
|
|
|
Ja myslim, ze kdyby ti melo zavreni namesti pripadat jako pitomost, tak by ses prece s tebou podobnymi dohodl a proste byste ho od soukromnika odkoupili, ne? That's only logical.
|
|
|
Případně bych taky mohl se svou bezpečností agenturou ze zálohy přepadnout jeho bezpečnostní agenturu a buďto si otevření Staromáku vynutit, nebo ho alespoň rozstřílet.
|
|
|
Ach jo, to je jako by to psal Urza, jen s opačným znaménkem :-)
Proč myslíš, že by si hned každý všechny svoje pozemeky oplotil či obehnal minovým polem? Hostinských-samotářů není zase tolik. I dnes je naprosto běžné, že lidé umožňují průchod přes své pozemky, když jim to nezpůsobuje žádnou škodu...
|
|
|
Šmarjá, tady už si člověk nemůže ani udělat srandu.
|
|
|
Opravdu nevidíš rozdíl mezi soukromým majetkem o kterém rozhoduje jeho vlastník a „majetkem nás všech“ o kterém rozhoduje pár úředníků podle toho, jak se to hodí jim?
Primární problém je samozřejmě v institutu toho majetku všech a nikoho...
|
|
|
Nevidím nijaký zásadní problém v tom, že ulice mohou patřit obci. Je to historicky prověřený koncept, který (byť má své nevýhody) funguje po staletí a nevidím důvod na něm něco měnit.
|
|
Tak tohle se mi líbí :)
http://www.auto.cz/v-kalkate-zakazali-bicykly-pry-vadi-autum-77338
|
|
|
Velmi sympatické. ;-)
"Místní policie však bicyklům zapovězené ulice hlídá a neoprávněné vjezdy bezostyšně pokutuje."
...narozdíl od ČR, kde se policie při přepadech pocestných pýří studem.
|
|
|
|
Ta druhá půlka je taky výživná: což přivádí chudé obyvatele na pokraj životního minima
Že většina pokut u nás dosahuje pro moře lidí minimálně týdenního platu, některé i (více jak) měsíčního, to nějak zapomněli srovnat, ne?
|
|
|
Hm, vida, a mně se to zrovna nelíbí. Tohle je Masař naruby. Z principu považuji za špatné, když se stát sere do toho, co se dokáže zregulovat samo.
|
|
http://www.novinky.cz/ekonomika/316296-turiste-na-ctyrech-kolech-se-praze-vyhybaji- odrazuji-je-modre-zony.html
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Zklidněním dopravy k silnicím pro vyvolené!
|