Komentáře ke článku: Tak Karlín už má analýzu... (ze dne 12.09.2013, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
Mne by snad až tolik nesrala jakási nesmyslná "analýza" od firmy synovce starosty či jiného potentáta toho Karlína ale to, že jim tenhle cirkus platíme. Opravdu hodně smutný, kdy se tyhle kreatury nám smějou do kxichtu a zároveň pořádají "ušlechtilé" sbírky na nějaké to onkologické robě ... Na blití ..
|
|
|
Jo takto to vypadá, pokud analízu dělá nějakej kokot, co potřebuje ukazovat koule v upnutejch elasťácích, neb jiné koule nemá.
|
|
230M za 3 školy? A v novinách nic? :-) Šlo to přes zelenou úsporám, ne? :D
|
|
|
Jestli by nevyšlo levněji je zbourat a postavit znovu.
|
|
|
Proč v novinách? Novinářské ovečky z toho kšeftu taky nejspíš dostaly líznout ...
|
|
|
Tak mě to přátelé, připadá jak debata Albera Speera s Vůdcem na oidzim 1944,o tom, o kolik níže má být špice kopule paláce Germania po patou sochy Vůdce.
|
|
|
Tak koukam, ze na Pernerove se jim tak nejak ridici vysrali na cyklostezky a jiné kraviny, a parkuji tak....jako se tam parkovalo vždycky :-))
Problém s parkovanim v této ulici byl "vždycky", ja to pamatuju uz alespoň 10 let, porad to same. To co je videt na te fotce je nahodou super, ještě tam je i nejake místo na tom chodniku, to není uplne obvykle, tam jak clovek třebas jede na nejake jednani, tak není neobvykle, ze zaparkuje 10-15 minut pesky od mista, kam se potřebuje dostat, a to ještě "na chodniku".
Jsem docela zvedav, jak to tam "vyresej", pokud to budou resit. Mozna jsou tu lide, kteří uplne nechapou, ze tam ti lide jezdi především z nejakeho konkretniho duvodu, coz je pomerne často zamestnani a věci s tim spojene.
Ja uz tam nebyl nejaky patek, v podstate od toho zklidneni, tak neznam aktualni situaci - ale zajimave bylo, ze jsem snad nezazil, aby tam někdo dal nekomu, kdo stal i na tom chodniku, třebas boticku, ci alespoň listek za sterac. Stal jsem tam snad 100x a nikdy se mi to nestalo, ani nikomu z mych známých. Řekl bych, ze tam platil takovy status quo, a jestli do toho zacnou stourat, tak to mnoha lidem velmi zneprijemni život :-((
|
|
|
Zajímavé.
Já v Pernerově ulici bydlel léta a léta, odstěhoval jsem se až někdy v roce 2000, když jsem dostavěl dům.
Problém s parkováním jsem nikdy neměl, a to jsem parkoval tímhle: ocs.cz/oc/MoPar.html_img1.jpeg. Na druhém konci Pernerky tehdy běžně parkovával K-Blazer, také zcela bez problémů.
Faktem je, že od té doby jsem tam v podstatě nebyl...
|
|
|
Ja tam svého casu chodil do callcentra Dimar, pokud mne oci a pamet namatou, tak je to v podstate na te fotce vlevo, naproti te skole, co tam je videt (ale je mozne, ze se pletu o jedu odbočku, no zhruba to sedi) Je tam nejaky hotel také vlevo...
My jsme jezdili tenkrat (je to tak 8-9-10 let, mozna 9, když nad tim premyslim) tam delat s brachou, a nechavali jsme radsi auto na metru a jezdili jsme metrem, bylo to vyrazne jednoduší. Posledních par let to tam vypadalo vylozene jak je na te fotce, ale ještě horsi. Kolikrat jsem jel na jednani prave do toho mista, kde je ta fotka, a auto jsem musel nechat az uplne vzadu (tedy dle fotky vzadu proti smeru foceni), protože komplet obe strany, vcetne chodniku, obsazeno. Nejakeho dobraka z naší firmy napadlo (ještě, když jsme sidlili na sokolovsky), ze si prave v tom hotelu budeme delat celofiremni skoleni. Obvykle jsem jezdil, abych mel 30 minut na zaparkovani, protože neslo nejen v Pernerove, ale ani v přilehlých uličkách..
Mozna, ze před 2000 to tam bylo v pohode, vůbec se nehadam, to jsem tam nikdy nebyl...
|
|
Ještě bych vyzdvihnul použité grafy - pouze u překračování rychlosti je použitý sloupcový graf. Asi je nám všem jasné proč.
|
|
no ty vole, nebejt tam nesmyslný násilí, skoro si říkám, jestli d-fens nepotřebuje advokáta, region sedí :) http://zpravy.idnes.cz/podnikatel-s-autem-smrt-fizlum-vyhrozoval-likvidaci-p0d-/krimi. aspx?c=A130912_151325_budejovice-zprávy_mrl
|
|
|
|
Jste si jist, že tam je vůbec nějaké -- natož pak nesmyslné -- násilí?
Já o té cause vůbec nic nevím, ale vím jedno: zfalšovat ty důkazy, o nichž se v článku píše, je řádově snazší, než zfalšovat vyhození Dvojčat do vzduchu -- a k tomu vizte diskusi vedle.
|
|
|
O tehle konkretni kauze taky moc nevim, ale toho cloveka znam a rozhodne me ta obvineni neprekvapuji. V tomto pripade si policie opravdu vymyslet nepotrebuje.
|
|
|
Chtěl jsem tím poukázat, že dotčený jedinec má vzácně podobný názor na pachy, jenom je zjevně pod úrovní jak inteligence, tak skutků zdejších diskutérů a D-fense.
Jinak, jak se uvádí níže, zřejmě to nebude ten případ, kdy si cajti na dotyčného museli vyrábět důkazy a svědky - ale jsme na tom stejně, neznám, nepřepínám.
|
|
|
D-F má určitou úroveň, ten by "sebe a kolegi" nenapsal :-/
|
|
|
Ja o tom take moc nevim, dotycneho neznam, ale gramaticke chyby na aute povazuji za zamer ... cetl jste nekdy policejni reporty?
|
|
|
obrázek10 - a já měl zato, že největší překážkou pro cyklisty jsou všudepřítomné kočičí hlavy, ale ne, oni jsou to řidiči, co nemají kde zaparkovat.. omg
|
|
no celá věc je mi celkem uprdele, ale když už jsme u té kritiky statistiky a manipulace čísly: nelze 6 nehod za půl roku vzhledem k takto malým číslům považovat za běžný šum? A snahu vyjádřit to v procentech (která díky malým číslům vyjdou veliká) jako snahu o získání důležitosti z ničeho?
Ale z jiného soudku. Začal jsem kvůli hubnutí žrát pufovanej rejžovej chleba (zkráceně: hnus), a za poslední týden pozoruji snížení frekvence sraní o 16.7%. Jestli tento bude pokračovat ...
|
|
|
Když může magorstrát nebo jejich jakási filiálka prohlásit meziroční snížení nehodovosti o 100 % (z 1 na 0) jako pozitivní vliv snížení rychlosti a měření na Strakonické (a proto to má smysl a musí to tam zůstat) kde projede denně tolik aut jak Karlínem za rok, tak co by ne??
|
|
|
Prej jsi ve škole zmlátil vopičku! Já ti tu prdel tak seřežu!
|
|
|
Jo OK…jste si nejspíš ráno nevzal prášky…
|
|
|
??
Vy nevidíte směšnost v kritizování někoho za špatnou práci s čísly pomocí článku obsahujícího špatnou práci s čísly?
Ale jinak máte samozřejmě pravdu. Jde to. Jen pak autor vypadá jako stejný diletant/manipulátor jako ti, které sám kritizuje.
|
|
|
Nemyslím. I kdyby to byl jeden jediný případ, tak pořád to prakticky ilustruje zásadní fakt: naprosto nepokrytě blábolí lži o snížení počtu nehod, když těch přitom přibylo. To je ta nosná informace.
|
|
|
Blábolí? Jednoznačně! Jak ona analýza, tak autor.
Pokud budete předpokládat jen 5000 aut denně (což nevím jak moc je reálné), pak nějakých 50 nehod je naprosto zanedbatelných vzhledem k celku. Pokud přibylo 6 bouraček v absolutních číslech za půl roku, pak to neznamená zhola nic a za takto krátké měření nejste schopen říci nic o tom, zdali je to důsledkem uvažovaných změn v dané oblasti. Stejně tak to může být tím, že se přistěhoval jeden fakt špatnej řidič. Nelze na základě těchto měření říci, zdali byl vliv pozitivní či negativní, nárůst o 6 bouraček je v celku nic. A o tom mluvím. Oba dělají totéž. Autor studie se snaží svou chybnou hrou s čísly podpořit svou myšlenku (regulace v oblasti), zatímco autor článku si jinou chybnou hrou s čísly snaží prosadit neregulování v oblasti.
Prosadili něco, protože to prosadit mohou. Pak ukázali nějaká čísla, aby podpořili svou myšlenku u lidí, kteří to prostě bezmyšlenkovitě spolknou. Pokud někdo ukáže jiná špatná čísla, stejně tím nic neprosadí, nejen protože, že ta čísla jsou prostě špatná a neříkají nic, ale i proto, že stejně nikoho nezajímají.
|
|
|
Snažíte se okecat neokecatelné. Pokud ta studie tvrdí, že důvodem pro zavedení zóny 30 km/h je "zvýšení bezpečnosti provozu - snížením rychlosti na 30 km/h se značně snižuje pravděpodobnost kolize a její případné následky jsou výrazně nižší", pak ta nehodovost zjevně "zanedbatelná" není, když někomu stojí za to upravovat pravidla.
Analogicky pak při zvýšení nehodovosti z 51 na 57 neukazuje pokles a zjevně to nefunguje, a opět to neokecáte. Na to aby ten pokles byl vidět by měl počet nehod spadnout řekněme na 26 (protože jistě někde v dokumentu budou tvrdit, že brzdná dráha je poloviční).
Argumentace tím, že je to "nepodstatné" lze totiž vztáhnout kompletně na všechny nehody a čus.
|
|
|
reagujete na můj text? Pokud si dobře vzpomínám, pak jsem říkal, že původní "studie" neprokazuje nic z toho co tvrdí. Statisticky z daných čísel nevyplývá nic. Totéž nic nevyplývá ani z zvýšení bouraček o 6.
Shodneme se na tom, že 57 je více než 51. Nikdo tento fakt neokecává, jen tvrdím, že to nemá žádnou souvislost s účinností daného opatření. Shodneme se jistě i na tom, že ve snížení rychlosti na 30 je něčí zájem, který se pokouší posvětit dobrým úmyslem, a jeho funkčnost se pokouší dokázat statistikou. Možná se shodneme i na tom, že snížení nehodovosti není tím zájmem, čímž bychom mohli vyvrátit onu vaši "zjevnou nezanedbatelnost": prostě něco chtěl, tak to zrealizoval. Proto nasranost by měla směřovat nikoli proti chybným číslům, které se snaží něco obhájit, ale onomu aktu. A rozhodně by odpor měl být rozumnější než prezentovat jiná chybná čísla, která nikoho nepřesvědčí. A pokud si myslíte, že chybná nejsou, pak jste asi i fanda hokejkového grafu a jiných statistických manipulací. Rozumějte, například u léků se nežádoucí účinky uvádí v 1:10 000, až 1:500 000. To že 50 lidí dostane z léku vyrážku, to nikoho nezajímá, to nejsou zajímavá a cokoli statisticky prokazující čísla. Ale zpět k příkladu. Budeme-li uvažovat, že tam projede 5.5tis aut denně (odhaduji, nemám páru kolik jich tam jezdí) pak ono zhoršení je v tom, že nabourá o 0.0006% více lidí. Vidět to jako problém, je jako vidět problém v kilové mouce vážící 0.999994kg. Já tvrdím, že vzhledem k množství aut, která projedou je 51 a 57 bouraček totéž.
|
|
|
Statistika jest nástrojem čarodějnic a kouzelníků, lidi co ji používají je třeba upálit!
Jistě, u těchhle čísel vstupuje nutně do hry fakt, že jsou nevěrohodná. Protože to není souhrn nehod, ale jen nehody o kterých se dozví policie, a ta se dozví jen o velkých bouračkách, o tom kdy dojde k poškození značek apod., a tuším u firemních či leasovaných vozů (nebo jak přesně to je). Protože nemáte údaj o tom, zda těch 5 500 vozidel co tam projede denně jelo i před rokem (nebo například dnes nejezdí jen 5 000 vozidel denně protože "přes Karlín nejezdi, je tam debilní omezení, objedem to", nebo cokoli jiného). Tzn. ona se ta data dají zfixlovat dávno před magistrátem a čert to vem. Na druhou stranu prohlásit že ta data neznamenají "vůbec nic" protože je to zlomek proti celkovému počtu vozidel tak trochu znamená, že by vlastně údaje z nehod nemělo smysl vůbec zkoušet schraňovat. Tedy ono patrně skutečně nemá, aspoň ne takto...
|
|
|
Ja vam reknu, pratele, co by pomohlo. Kdyby slavni dopravni experti a vsichni co do toho kibicujou sedli za volant/kolo/sli na misto pesky, a proste otestovali selskym rozumem nebo strohym uvazovanim jestli je neco rozumny delat nebo ne. Ale verte mi, toho vetsina dopravaku neni schopna. Nejenom ze studii si tyhle lidi pamatuju. Teoretici co se snazili napasovat svoje priblbly statisticky modely nebo kresbicky na normalni zivot. Ten totiz ubiha uplne jinyma cestama.
Pokud se vam nelibi v okoli pricny prahy, omezeni a podobne, sepiste petici na odstraneni. A nejlip je ji poslat na nekoho, kdo ma vliv a predem si to domluvit. Ne na urednicka nebo jiny stouraly co sedi v kanclech perverzne se vyzivaji v buzeraci. Ty dostanou pak befel a pricnej prah je kde, Halik ?
|
|
|
Jestli myslíš můj případ, jedná se o magistrát hl. m. Prahy a Libereckou za leden 2012 vs leden 2011... z 1 nehody na 0.
|
|
|
Jo tak Liberecká, těsně vedle :D
|
|
a lze jim na zaklade tohohle bullshitu rict na magistratu/MÚ at ty zmeny rollbacknou?
|
|
|
Samozřejmě, lze to říct. Ale úplně stejného výsledku dosáhnete tak, že jim to neřeknete...
Chce to zveřejnit, co třeba týdeník Týden?
|
|
Asi by se na to mělo jít přes úředníky, nedat jim pokoj s tím že vytváří pořád samé kokotiny a nic pro normální lidi. Chápu že to bude těžké, nekoukají z toho pro ně prachy bokem, ale možná aspoň uvidí, že to není každému jedno a že neexistují jen profesionální škodiči a odklaněči z Auto-matu v Praze nebo třeba jejich klon brnemnakole. Mimochodem, maj nastříkané nové nesmysly na silnici a myslíte že dál nejezdí po chodníku?
|
|
ale z prvni vety uvodu (Ono to bylo jasne uz podle uplne prvni stranky) studie
je naprosto jasne co bude vysledkem. A ze to neni studie ale obhajoba.
A bojim se, ze na konci zadne prijemne prekvapeni nebude...
|
|
jo a jedina pekna vec na te "analyze" je zadek klasicke devitistovky Saaba na obrazku cislo 9 :-D
|
|
kolik je na fotkach videt v rovinatem Karline cyklistu. To docela vypovida o smyslu dalsiho "zklidnovani" dopravy - co se tyka cyklistiky, je zklidnena skoro totalne ;-)
|
|
|
Půl dne čekat na cyklistu a pak jediné čeho se dočkají je cyklista, který "nelegálně jede prostředkem pruhu":-))
|
|
|
|
Jak s anketou nevim, ale bude se tam potloukat tam OSBID a podle vseho tam bude D-Fens. Nemame konkretni plan, jak tam zpusobit nejake pozdvizeni, ale jdem se podivat, jak se dela akce Nabezi zije.
A nevylucuji, ze nas na miste samem neco nenapadne ;-)
|
|
|
Podle toho, jak se D-F tvářil, jsem si skoro jist, že vznikne velmi zajímavý článek :D
|
|
|
Bordel jak v tanku, mraky nasraných a zoufalých řidičů, ale média jásají .... praha.idnes.cz/prazske-smetanovo-nabrezi-bez-aut-dr8-/praha-zpravy. aspx?c=A130914_173933_praha-zpravy_mav
Takže článek zajímavý bude, pravdivý jako vždy také, ale v prdeli to je a bude dál. A připlavený retard Hudeček se může prsit jak dělá Prahu krásnější. Mám hnusně poraženecký pocit, že šance na změnu k lepšímu začíná být stejně nadějná, jako za mého mládí pokusy o reformu socialismu:-(. Jo, nějaký reálný konstruktivní nápad co s tím nemám. Což je to, co mě sere nejvíc.
|
|
Ještě bych doplnil, že to posuzování překročení rychlsoti je dost zavádějící. Nikde nevidíme přesnost radaru a za překročení považují i 31. A upřímě na 30 bych do tak do 35 nebral jako překročení rychlsoti vůbec. 1. se to těžko udržuje za druhé to vliv na bezpečnost nemá. Obecně z těch grafů vyplývá, že se tam nejezdí rychleji než 40, což není překvapivé, protože na těch dlažebkách mezi zaparkovanými auty se většinou ani rychleji jet nedá. Já tam jel několikrát, že je tam 30 jsem ani nevěděl, a stejně jsem tak jel vždy kolem 30, protože to tam rychleji nemá smysl.
|
|
Tak asi nejkomičtější jsou první graf a obrázky z ulic s tématikou parkování-blokování cyklokoridoru :)
Celým článkem se táhne informace o tom, jak se dnes Karlínem lépe jezdí na kole, ale samotný počet cyklistů z grafu o průjezdu vozidel je totálně vyčleněn (proč asi? - kolem Karlína vedou 2 "dálkové" cyklostezky a cyklisti tam asi jezdí jen "bydlet").
Druhá věc je, že ze všech fotografií jsou cyklisté jen tam, kde se snaží fotograf zachytit, že ty cyklobuznokoridory v protisměru někdo využívá. Zajímalo by mě, jak dlouho tam fotograf na takového ojedinělce musel čekat. Minutu, hodinu, celé dopoledne,... čí déle ??
|
|
A prozraďte mi, proč se mi zdá, že s tím nikdo nic nedělá?
Nebo se se svými výsledky nepochlubí? Nebo je to tak obtížné? Či zbytečné?
Jednak je v článku zmíněn rozpor se skutečností, jednak několik porušení zákona. To asi je na nějaké řešení. Nebo to tak není?
Snažím se věci nějak změnit, otravoval jsem spoustu úředníků dotazy typu "proč na Liberecký měříte, když tam je omezení kvůli hluku a měřit smíte jen za účelem zvýšení bezpečnosti" a podobně. Psal z nějakého důvodu primátorovi z Jihlavy a došlo i k diskuzi. Nevím o nikom, kdo by něco takového dělal. Nebo se tím nikdo nechlubí?
Mám teď trochu horečku a opilé myšlení, ale když se nad tím zamyslím, nesedí mi to. Možná někomu křivdím.
Ano vím, že DF se snaží, že Osbid se snaží... ale jsou tu tisíce čtenářů. Nehraje mi to.
|
|
|
je to velmi obtížné. Musíte soustředit dostatek lidí, kteří jsou ochotni se k vám přidat. Což není úplně triviální. Překvapivě je pořád dost lidí, kteří se před úřadem skloní jako před autoritou. Protože to přece řekli na úřadě a s tím není možné nic dělat. Zřejmě nějaký pozůstatek z minulého režimu.
dále je to velmi náročné, nejen časově, většině lidí se do toho prostě nechce, protože odmítají, aby se náplní jejich volného času stalo hlídání úřadů. Což je pochopitelné. Nemalou část svého života musí obětovat, aby se uživili, zbytek času by rádi věnovali zábavě nebo odpočinku.
|
|
To se to plati za podobne piiicoviny z verejnych financi...spratelenym firmam samozrejme.
Takze vysledek analyzy se shoduje s refrenem teto pisne: www.youtube.com/watch?v=Gb1TMPXi_Ss
|
|
koho chleba jíš, toho píseň zpívej. Praha 8 si objednala analýzu, která potvrdí, že to udělali správně. Přece si Praha 8 nebude ze svých vlastních zdrojů financovat munici proti sobě.
je to asi stejné jako u nás a možná i u mnohých z vás. Naše radnice financuje vydávání novin. Je to v záchvatu poskytování informací obyvatelům. Takže každý měsíc vyjde plátek o zhruba osmi stranách A3, který má místní informovat o událostech v městské části. Zaměstnává několik lidí, kteří to píšou a fotí, dále zaplatí tisk a distribuci do schránek. Informovat všechny o dění v místě zní dost vzletně, jen je to v době, kdy má městská část internetové stránky trochu nadbytečné. Ale dobře, třeba nemá každý doma internet, nehledá stránky městské části nebo má raději čtení z papíru. Jenomže co tam takový pisálek může psát? Je placen radnicí, na radnici závisí jeho lepší příští. Takže udělá co? Opakovaně píše o tom, jak je všechno skvělé, jak je to báječné, jak úředníci z radnice ani nespí obavou o místní obyvatele, jak jim ve dne v noci vrtá hlavou co pěkného by za naše peníze ještě mohli realizovat. Jednoduše je to taková hlásná pochvalná trouba radnice, kterou musíme platit ze svých daní. Není to báječné? Některé radniční plátky jdou ještě dál. Třeba ten náš plátek, aby neobtěžoval místní, stále vyžaduje hlasy obyvatel na mailovou adresu, která zřejmě vůbec nefunguje. Není to báječné?
(občas, když jsem v dobrém rozmaru, tak si něco z plátku přečtu, na mú dušu, na psú kušu, nikdy se tam neobjevila žádná kritika. Opravdu pracuje naše městská část tak úžasně celé roky a nikdy by se nenašla jediná výtka? Všechno šlape jak má, lidé jsou šťastni a zrovna v novinách proběhlo hodnocení nejhezčího pejska městské části. Jiné problémy totiž nemáme a netrápí nás vůbec nic!! Všem se nám tu žije skvěle, hlavně radním a stejně tak zaměstnancům radnice, například redaktorům, tiskařům a distributorům toho plátku. Že máme chodníky a silnice samou díru? Že nejvhodnější obuví by byly dřeváky a nejvhodnějším autem tank? Že se tady krade, až musí starosta odstoupit? No a co jako? Důležité je, že jsem všichni hrozně šťastní a spokojení a radnice je tu pro nás, aspoň to tvrdí nejen na svých internetových stránkách, ale i ve svém tisku. :-))
|
|
|
Pro urady nepredstavuje analyza, ktera ukaze ze vsechno podelali, moc velkej problem. Malokdo si to precte a omlati jim to o hlavy a tech par co to udela se da proste ignorovat nebo odpalkovat nejakou frazi o prospesnosti podporu buhviceho a ozivovani mesta. Takova neprizniva analyza pak predstavuje perfektni prilezitost nacpat do nejake cerne diry dalsich par (stovek) milionu - prece to musi spravit, kdyz se to napoprvy nepovedlo, ze.
|
|
no a jaký pakatel ta báječná zpráva stála?
|
|
jsem napnutý, zda-li se provede změna IP4b a B2 s E12 místo B11 dle návrhů úprav (část šestá). V tu chvíli se budou muset vyznačit cyklopruhy, které se na většinu komunikací nevejdou.
|
|
|
|
Abych jen nehanil další z Babišoucpávek (Penam - producent střevních ucpávek, biopaliva - ucpávky spalovacích motorů, MfDnes - mozková ucpávka), diskuse pod linkovaným článkem jest rozumná.
|
|
|
Chápu že je tak nějak "in" nadávat na různé Penamy protože "to je úplnej aušus", ale co kupujete za toustový chleba, pokud jíte sem tam tousty?
|
|
|
Co čekat od pravdoláskařské disidentky resp. umírněné komunistky.
|
|
|
Četl jsem a nestačil se divit... A dle reakcí v diskusi pod tímto výplodem nejsem sám.
Jediné čím pro neznalce její výpotek může být zajímavý, je info že je to manželka multi-kulti pravdoláskaře Uhla...
|
|
Jestli jsem to správně pochopil tak cyklozmrdi chtějí dále někoho omezovat na základě podílu 3-5% (měřené úseky) cyklodopravy na celkové dopravě v Karlíně? A to ačkoliv již dnes fungují v Karlíně omezení 30kmh a retardéry na každé křižovatce.
Navíc, pokud se zaklínají bezpečností, tak jsem v linkované análíze nenalezl statistiku nehod s účastí cyklisty a zaviněním. Moc také nerozumím jaký vliv má na bezpečnost cyklistů parkování aut na chodníku nebo opačné stání. V tomto světle by tedy do toho dokumentu stálo za doplnění třeba to, že občas prší nebo fouká vítr a cyklistům by to mohlo uklouznout. Vítr a déšť taky zakážeme.
Velmi úsměvný je také slovník pumpiček. Jsem nevěděl, že když teď sedím na gauči a dívám se na
TV tak provádím sex v klidu. Vlastně cokoliv v klidu.
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Tak Karlín už má analýzu...
|