Komentáře ke článku: DC-3 OK-WDZ a dopravní experti (ze dne 16.01.2011, autor článku: D-FENS)
Přidat nový komentář
|
Propaganda funguje pořád stejně...a vofčani jsou ochotni věřit všemu, co jim umožní nemyslet a činí jejich život pohodlnějším, tedy i bezpečnějším nebo aspoň jasně rozděleným.
Myslím, že se na tu Dakotu zajedu na jaře podívat.
|
|
|
Taky bych tam zajel, ale chtělo by to nejdříve zjistit jestli tam opravdu ještě je...
Dokázal by to někdo zjistit?
Díky
|
|
|
jsou cestou je ještě jedna dakota u liptovskýho hrádku, která tam je zcela určitě, takže bys si mohl spravit náladu, pokud nenajdeš tu OK-WDZ.
|
|
|
Kde přesně ? Google neporadil :-/
|
|
|
Myslíš toto? http://www.panoramio.com/photo/49265088
LI-2 ?
|
|
|
|
Celou dobu čtení jsem čekal, kdy DFENS přejde na a prováže to s havárií ve Smolensku... :-)
|
|
Anténní lanko bylo nalezeno pod levým křídlem letounu. Pramen: Josef Zacharda: Světla a stíny leteckého povolání, Svět křídel 1994, strana 38
|
|
na druhé straně sami pořádně nevíme jak pojmenovat to, co máme místo toho
Ale víme. Jde o naprosto standardní demokratický socialismus, se všemi běžnými průvodními jevy. Doporučuji srovnat současnost s Německem krátce před velkým vítězstvím NSDAP ve svobodných volbách. Rozdíly jsou zanedbatelné.
|
|
|
Socialismus by znamenal znárodnění, což se apriori v Evropě neděje. My jsme ekonomicky a politicky mnohem blíže Mussoliniho vizi fašismu, tedy nadnárodních korporací, v soukormých rukou, ovšem fakticky je neřídí vlastník, ale dělí se o řídící funkci v rámci tripartity se zástupci pracujících (odbory) a státem, jemuž je finálně vše podřízeno. Naopak stát prostřednictvím zákonů, regulací a dotací vytváří prostředí, v němž přežijí jen vybrané korporace, zatímco jiné zbankrotují, a to v principu bez ohledu na tržní hledisko.
Jenže proti Mussoliniho vizi fašismu nám tu chybí politická vůdcovská role (v EU není vysloveně dominantní diktátor a diktují nám nezpochybnitelná nařízení různé rady) a naopak nám tu přebývá multikulturní obohacování (které nemá v historii v podstatě obdoby, většina států se imigraci v historii nějakým způsobem spíše bránila).
Takže opravdu tu chybí nějaké jasné zařazení, které spíš asi provede někdo po nás.
|
|
|
Neřekl bych. Národní socialismus vyžadoval od podniků plnění svých direktiv - vynucených (jak jinak) legislativou. Podobně existovala řada regulací výroby i spotřeby. A to samé se přeci děje i dnes v "Evropě".
U socialismu nemusí být vůdcovská role jen v podobě diktátora. Račte si vzpomenout na ten nedávno zdejší, tam funkci vůdce plnila strana a bylo lhostejno, jaký ksicht ji právě representoval.
A multi-kulti? Formy socialismu mají (a musí mít) vždy nějakou "tvář" a některé tváře jsou již okoukané a tedy nepoužitelné.
|
|
Naprostý souhlas..nakonec-v Knize Osudové okamžiky je toto popsáno tak,že balon na místo havárie instaloval jeden příslušník vyšetřovací komise,asi budu muset vstát od noasu a jít si doplnit údaje. A přesně tak se to děje i ted-"pirát" z D1 ,"2222" atd..a pak zvesela za světlými zítřky,plnými pokut podle majetku,udáváním podle šaška Johna,-viz plátek AHA kde tento "pseudoministr" nabádá veřejnost k udávání na základě natáčení "hříšníků" na mobil,nedbaje porušení dalších zákonů přímo udávajícím,Humlovými výmysly a mobilními buzerSTK konče-nebo ne?
|
|
|
Nejpodivnější ale jsou ty dopady podobných kauz, které by stály za psychiatrický výzkum. Řekněme si na rovinu - při těch "strašných příbězích silničních porátů se v 95 % NIKOMU NIC NESTALO (krom narušení jeho egocentristického vidění světa), zatímco v ten samý den zemřel nejméně jeden člověk "na" nedání přednosti v jízdě a jeden na "nesprávný způsob jízdy" či "nepřizpůsobení rychlosti stavu komunikace, povětrnostním podmínkám, svým schopnostem a technickému stavu vozidla". Mimochodem - nikdo nikdy nehavaroval z důvodu "překročení nejvyšší dovolené rychlosti"... ale to už je jen slovíčkaření.
Z5 k věci: je zvláštní, jak emotivní diskuse dokáží tyto plky o "pirátech silnic" (rozuměj, řidič drahého vozu se dožadoval uvolnění levého jízdního pruhu v souladu se zákonem od řidiče pomaleji jedoucí pixly a neudržel nervy na uzdě) vzbudit u velké skupiny veřejnosti, aniž by se vlastně cokoli tragického stalo. Když spadne letadlo a zemře 180 lidí, projeví někdo lítost, ale moc lidí nezačne psát do diskuse, že "by se ty zkurvený zasraný letadla měly zakázat, protože v nich umíraj stovky lidí" nebo že "piloti letadel jsou banda vrahounů" či podobné duchaplnosti.
Pak se stane, že dobytek blokuje levý jízdní pruh, což nesmí, jiný dobytek ho objede jako překážku a před předkem mu to zahamstne, čehož si první dobytek v rámci svého spravedlivho boje za zhovadileší silnice nevšimne a napálí to do druhého dobytka, a česká veřejnost začne lynčovat všechny majitele auta dražšího, než mají sami, přestože k tomu není vůbec, ale vůbec žádný racionání důvod! Ani 50 % pravdy, ani 10 % pravdy, prostě vaření z vody - nestalo se vůbec nic! Je to obyčejný třídní boj, marxisticko-leninská třídní nenávist chudých dobytků, kteří ani nedomyslí, že když někomu blokují levý pruh a dotyčný je objede, že může přijít protiopatření ze strany zyzobance. Pardon, ale takový hovado převi nepatří za volant a je naproto iracionální nadávat druhému - bohatému dobytkovi - za to, že nechápe míru lemplovitosti lůzy, která nejenže neumí uhnout jak jí přikazuje zákon, ale ani včas zabrzdit.
|
|
|
ehm .. nejsi tady omylem? ( všeobecně a kdekoli? )
s pozdravem
tvoje ohavná lůza ( prosím, ukonči mojí podřadnou nadbytečnost )
|
|
|
"je možné, aby čistě odborný úkon, tedy vyšetřování dopravní nehody, byl zmanipulován?"
Pro účely manipulace se statistikami (které jsou potřebné ke zdůvodnění manipulace se svobodami lidí) si to představuji například takto:
Po hlavní v obci pojedu rychlostí 52, 486 km/h (protože jsem pirát), s obsahem 0,131 ‰ alkoholu v krvi (protože jsem ožrala) a s prošlými nůžkami v lékárničce (protože jsem sobí hnusec a životy raněných bližních jsou mi u prdele).
Z vedlejší to do mě napálí mladá, dynamická a emancipovaná žena, obtahující si právě papulu rtěnkou.
Policejní odborník pak může jako příčinu nehody uvést, zcela dle svého liba:
1) překročení povolené rychlosti (vhodné, je-li zrovna trendy hon na piráty)
2) alkohol za volantem (vhodné pro boj s nezodpovědnými ožraly)
3) špatný technický stav vozidla (vhodné např. před zavedením šrotovného nebo zvýšením daní ze starších aut)
4) nedání přednosti v jízdě (vhodné pro policisty, které už práce policisty nebaví)
Nebo jsem příliš podezřívavý a někdo mi vysvětlí, že určování příčin nehody má svá pravidla?
|
|
To je teda sila...podla vsetkeho posadka lietadla ani nevedela kde vlastne je. Skapova je na sever od Torysiek, 38 km od letiska...ziadny balon ale Cumulus Granitus.
|
|
|
Cumulus Granitus... ROFL!
|
|
http://korzar.sme.sk/c/5724442/letecku-havariu-mala-sposobit-zrazka-s-balonom.html
|
|
Zdravím všechny!
Už delší dobu pozoruji množství blábolů vypuštěnými českými medii. Bláboly jsou ze 70% a 30% by mohla bejt pravda. Postupem času se mi čerstvé zprávy znechutily natolik, že je už nekolik let neposlouchám a přesto se ke mě zásadní informace vždy dostanou. Články na netu s reklamama taky nemusím, takže zbývají jen noviny, kde je stejný podíl blábolů.
Máte taky podobný náhled?
|
|
|
Naprosto. Jen občas, když si chci zvýšit hladinu adrenalinu v krvi, pustím diskuzní pořad veřejnoprávní televize, jež řídí rozumbrada Moravec. To jsem pak hned rád, že zprávy nesleduji.
|
|
D-FENSi, musím se přiznat, že už nějaký čas obdivuji šíři Vašich zájmů a hlavně množství času, který jim jste schopen věnovat. Rád bych si od vás přečetl článek na téma "Jak hospodařím s časem" ,nebo "Kde beru čas na vše, co mne zajímá".
|
|
|
Ano, to je docela čelendž.
Realita je taková, že mi knihu přinesl Ježíšek a její četba se uskutečnila v období, kdy jsem onemocněl angínou a nebyl jsem jinak k použití... při čtení jsem měl pocit, že podobné metody vyšetřování odněkud znám. Tak jsem si vzal ibuprofen a zformuloval jsem to do článku.
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek DC-3 OK-WDZ a dopravní experti
|