K vaší pozornosti je tu několik nesourodých informací týkajících
se některých procesních i ideologických záležitostí kolem tohoto webu.
Většinou se jedná o souhrnnou odpověď na dotazy, které mi chodí mailem.
Q: D-FENSi, komunikace mailem s Tebou je složitá, protože neodpovídáš
nebo odpovídáš pozdě.
A: To je tím, že mi chodí hodně mailů. Já jsem tomu rád a vážím si toho,
že se se mnou dělíte o různé životní příběhy. Jsem rád, že ke mně máte
důvěru. Jsem poctěn, když vám mohu poradit, jak se vyhnout stíhání za nějaký
nepřestupek. Jsem rád, že najdete na internetu něco, co stojí za přečtení..
Na druhé straně se tohle všechno děje zhruba dvacetkrát za den, to máme
za měsíc několik set zpráv, na které bych měl odpovědět. To není v mých
silách, možná by bylo, kdybych měl blog jako full hand job, dokud to tak
nebude, neberte to jako záměrné ignorování. Víme o sobě, jsme v kontaktu.
Všechny zprávy čtu a pokud někdo něco skutečně potřebuje, snažím se odpovědět.
Pokud si ale mám vybrat, zda opečovávat doručenou poštu nebo připravovat
obsah pro blog, a to jak vlastní články tak cizí, beru ten blog. Kvůli
němu tady jsme.
Q: D-FENSi, nezveřejnil jsi mi článek
A: Bohužel se stalo, že se adresa na zasílání článků nějak proflákla
na netu a je to magnet na spam nejrůznějšího typu. I tato schránka se velmi
utěšeně plní. Občas se něco ztratí - killne to antispam, nebo to omylem
killnu já. Zde platí - nestyďte se připomenout. Nemám to nikomu za zlé,
ani nemohu mít, tohle je můj bordýlek.
Q: D-FENSi, proč píšeš pro Autoweb? Znamená to, že D-F skončí?
A: Poměrně častá otázka v poslední době, která souvisí s mými
články pro Autoweb. Neznamená to, že D-F skončí. Na D-F je hodně článků
týkajících se dopravy a jejích regulací, což je nepochybně téma, ke kterému
se musím opakovaně vyslovovat. Je to jeden z nejrozsáhlejších zmrdích útoků
na slušné lidi, jejich práva a svobody. Původní zaměření webu bylo ovšem
jiné. Dokonce si myslím, a je to znát i na návštěvnosti, že články úzce
zaměřené na regulaci dopravy oslovují na D-F poměrně menší část čtenářů
a komunita čtenářů Autowebu tvoří pro tuto problematiku vhodnější publikum.
Kromě toho kolem Autowebu se narodila zajímavá skupina lidí, jejichž názory
sdílím a spojit naše síly je logické a má to význam. Když jsme u Autowebu,
rozhodl jsem se podpořit i jejich anketu o Internetové
auto roku, protože to vypadá, že tuto soutěž nemusí vyhrát značka Škoda
jako ankety mainstreamové.
Q: D-FENSi, co máš společného se sdružením Sova?
A: Jednoznačně záležitost posledních týdnů, někdo někde s nějakým záměrem
generoval zprávu, že jsem členem či dokonce představitelem Sdružení na
ochranu vlastníků automobilů neboli SOVA. Nepodařilo se mi najít, odkud
tato informace vzchází, objevilo se to na několika diskusních fórech, ale
už to bylo odstraněno, částečně po mém zásahu. V této souvislosti mě dokonce
několik lidí oslovilo s jejich problémy, protože "když jste teď v tý Sově",
a byly to problémy komplikované natolik, že bych to prostě nedal.
Nemám nic společného se sdružením SOVA a nechci mít nic společného se
sdružením SOVA. Kdysi jsme uvažovali o určité formě spolupráce, ale nakonec
se neuskutečnila, a jsem tomu rád, protože se s aktivitami sdružení SOVA
nemohu ztotožnit. Je to Greenpiss na kolečkách, vyvíjí tlak na vládu a
úřady, aby zavedly další regulace všude možně. Důsledkem jsou svinstva
jako "ekologické" poplatky na stará auta a to rozhodně nebudu podporovat
ani minutu. Navíc jsem získal dojem, že sdružení už ani moc nejde o ochranu
zákazníků před praktikami autobazarů, ale pouze o ovlivňování právního
prostředí v zemi ve smyslu omezování individuálního dovozu automobilů,
což mi zavání vlivem jedné automobilky na nevydařená auta, vlivem importérů
nebo vlivem velkých autobazarů.
Q: D-FENSi, potřeboval bych okouknout auto...
A: Expertízu trosek fmetle ftédéíčku fkombajnu fplný palbě fpohodě sserviskou
fkorozi fsvařenci s 65535km na tachometru, případně liposukci jejich prodejce
provádím sice rád, ale jen pro mé přátele, příbuzné a přátele mých příbuzných, případně jejich přátele a příbuzné, kteří se přibuznili. Baví mě to, ale nemám na to
čas. Taky je čím dál méně bazarů, které mi to žerou, protože mě ty zmrdi
už znají. Klidně bych tuto činnost rozvinul i širším měřítku, ale nemám
na to čas. Zájemce o expertízy vozu odkazuji na firmu AZ
Auto Consulting. Pan Zich zvládá jak ohledání mrtvol, tak liposukci.
Požádal jsem pana Zicha, pokud se na něj někdo obrátí a bude se odkazovat
na náš web, aby mu "udělal cenu" (pozn. pro některé podezřívavější čtenáře
- provizi z toho nemám). Dále jsem asi deseti zájemcům odepsal, aby se
na jmenovanou firmu obrátili, a pak se dotázal pana Zicha, zda se mu ozvali.
Odpověď byla, že se neozval nikdo a to mě pekelně nasralo. Každý by si
měl dobře rozmyslet, zda chce nechat prohlédnout auto před koupí a ušetřit
na případných opravách (což každému doporučuji - na tom nelze prodělat),
nebo zda chce šetřit na prohlídce, nějak s tím vyjebat a použít D-FENSe,
kterej to dělá zadarmo nebo za náklady. Na další dotazy po expertíze vozu
tedy nebudu reagovat.
Q: Bude nějaká akce?
A: Bude Den mobility 2011 v září. Bude výlet, nějaký kulturní program
a určitý počet speciální edice knihy Zmrdům zmar s vloženým bonusem zdarma.
O akci se dozvíte včas. Kdyby však někdo disponoval nápadem, jak celou
akci obzvláštnit, například opatření exotických neekologických vozidel jako sentinely, tanky apod., nezprofanovaných
celebrit, nezprofanovaných politiků apod., může mě kontaktovat.
Děkuji za vaši přizeň, děkuji za vaše zprávy a podporu, děkuji především
těm spolupracovníkům, ktěří pronajímají servery nebo udržují D-F v chodu
a bez jejichž každodenního úsilí bychom neměli naši oblíbenou hračku. Také
děkuji za všechny ohlasy, jak pozitivní, tak negativní. Tady je jeden z
nich, jak jistě uznáte, až po špunt plný teplých lidských slov.
Podle mě si akorát vymaštěněj kokot ....
Abslolutně nechápu pointu tvý podělaný stránky ..
Asi si jedno z těch 100 kilovejch prasat co seděj od rána do večera
na prdeli a v životě se na kole nenaučil jezdit..
Mamrdům jako ty objíždím lak klíčema...
06.03.2011 D-FENS