D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Subaru Forester ’98 rok poté
    (ze dne 05.04.2013, autor článku: Smrtihlav)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 06.04.2013 23:04:34     Reagovat
    Autor: Hip - Neregistrovaný
    Titulek:Jojo
    Úplně autora chápu. Jsem od řijna majitelem Legacy 98' 2.0 85kw. To auto mi vratilo radost z řízeni. Celkem pěkně jsem propadl tomu jit si jentak "zasubarovat". A kromě běžneho servisu a serizeni ventilů, jsem nic neřešil.

    Komentář ze dne: 06.04.2013 23:58:20     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Cheero XJ
    Já jezdím už přes dva roky s klasickým XJ a jsem též spokojen a asi bych neměnil (leda za vůz stejné značky s bohatší výbavou). Auto jsem si dal docela pěkně dohromady, poznal jsem ho co do konstrukce a údržby poměrně dobře a líbí se mi. V zimě má pohon 4x4 vedle výborné prostupnosti rozbahněným a sněhovým prostředím i vysoký fun-factor a dá se s ním docela pěkně vyřádit.

    Tím chci říci, že to, jak kdo má rád jakou značku a co preferuje, je čistě subjektivní věc. Proto věty typu "xxx je nejlepší, to potvrdí yyy majitelů xxx" beru s reservou :-).

    Komentář ze dne: 07.04.2013 00:13:19     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Subaru
    Subaru umí auto do zimy už dlouhé roky. Kdysi před lety si můj bratr přivezl Subaru ze zahraničí, pak zaplakal, že v ČR není mnoho servisů. Pak shodou náhod dostal práci vysoko v Alpách a zaradoval se. Subaru mu umožnilo v pohodě jezdit v horách a navíc zjistil, že je tam servis na každém rohu, protože tři z pěti horalů vlastní auto od Subaru.

    když jsem tam byla s ním, zažili jsme vtipnou příhodu, kdy přes noc nasněžilo zhruba 70 cm sněhu a my jsme vysoko v kopcích začali ometat auto, abychom mohli vyjet. Z chaty vylezl Němčour a ptal se bratra, jestli skutečně hodlá jet dolů. Němčour tam byl s nějakým Golfem či co. Můj bratr řekl, jasně, že jedu, já mám Subaru a náhon na všechny čtyři. Němčour řekl, aha a zase zalez do chaty, vyčkat příznivějšího počasí. Možná tam čekal až do oblevy. :-)

     
    Komentář ze dne: 12.04.2013 10:20:11     Reagovat
    Autor: Pat Bateman - georgetown
    Titulek:Re: Subaru
    Při sjezdu z kopce náhon na všechny čtyři mnoho nepomůže - důvěra v tuto koncepci u majitelů těchto vozů bývá opravdu bezmezná...

     
    Komentář ze dne: 12.04.2013 10:27:20     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Subaru
    kupodivu to pomohlo. Prostě jsme ten kopec sjeli bez problémů, kdežto ostatní měli velké problémy. Někteří jeli dolů jak saně, jiní se pokoušeli zapíchnout čumákem do závějí u kraje, aby se tak nerozjeli. My jsme s důvěrou v klidu sjeli dolů. :-)

     
    Komentář ze dne: 12.04.2013 10:33:21     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Subaru
    nevím, jakou měrku používáš, ale i ten "malý" rozdíl je většinou rozhodující. nucené odvalování kol bránící městnání sněhu pod nimi ústící ve ztrátu jejich adheze, není podle mě zase tak "málo". Ostatně Yamaha začala dělat 2WD motorky právě z tohoto důvodu. ale jak jsem řek: záleží na měrce.

    Komentář ze dne: 07.04.2013 00:15:36     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:
    Myslim, ze proti autu, nebo jeho cene lidi moc nenamitali, spis jim nesedely nejake veci okolo servisu. A nemyslim si, ze nedostatek jasaveho blbstvi by byl problem, takovych clanku je tu dost.

    mam s dvoulitrovym legacy 1995 najeto 9000km a je to slusne auto, ale mam dojem, ze u forestera je vzadu min mista, ne?

     
    Komentář ze dne: 12.04.2013 10:20:44     Reagovat
    Autor: Pat Bateman - georgetown
    Titulek:Re:
    Záleží na úhlu pohledu, ale švagr jedno má a opravdu mi přijde docela malé, zejména vevnitř...

    Komentář ze dne: 07.04.2013 00:43:21     Reagovat
    Autor: etj - etj
    Titulek:nula
    Recenze nulove hodnoty jako mnoho dalsich... Informace dohromady zadne

     
    Komentář ze dne: 07.04.2013 01:05:10     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: nula
    No jo, tak ono se tezko pise o vlastnim aute, ze vypada otresne zvenku i zevnitr - hlavne interier vypada jako ze sedesatych let a ma k dispozici jen presne tak zastarale funkce, ktere maji navic uplne nelogicke ovladani, teda abych nebyl az tak nespravedlivy, mozna logicke, ale podle uplne jine logiky nez pouzivaji ostatni vyrobci aut. Proste neco jako bezecke tretry s hrebikama dovnitr.

    Jezdil jsem s tim tejden, po normalnich silnicich, protoze po poli jezdim nerad a do hor to mam daleko, a doufam, ze nikdy vice. To treba takovej Nissan X-trail to je jiny kafe, kdyz uz bych teda potreboval auto do terenu.

     
    Komentář ze dne: 07.04.2013 01:11:14     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: nula
    Silne protestuju proti srovnavani moderniho interieru s interierem ze sesedatych let. Interier ze sedesatych let je jednoduchy, funkcni, prostorny pro nohy, sedadla jsou mekka, pro kazdeho, ne jen pro JSP (jednotna svetova prdel) a na detailech, jako je napriklad krytka prostoru pro radio, se nekdo umelecky vajadril, je videt, ze si na tom dal zalezet, na tachometr je dobre videt a je krasne citelny a vubec, clovek si pripada jak v prostoru, ne jako utopeny v temne plastove dire.

     
    Komentář ze dne: 07.04.2013 01:14:33     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: nula
    A tak proti gustu zadny disputat. Chapu, ze nekdo poklada treba moderni sportovni obuv za obtazenou plastovou diru a preferuje jednoduche a vzdusne drevaky. Ty jsou ostatne pro rizeni Subaru asi i vhodnejsi.

     
    Komentář ze dne: 07.04.2013 01:18:45     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: nula
    Drevaky maji byt hlavne kompatibilni s povrchem, na kterem jsou pouzivany. Sveho casu tu o tom take byl clanek.

    Starsi Subaru se da v drevacich ridit, pocitam, ze cim novejsi auto, tim hur to pujde a do nekterych se bude potreba zouvat, aby se noha diky stredovemu panelu dotykala jen jednoho pedalu.

     
    Komentář ze dne: 07.04.2013 01:24:00     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: nula
    Tak to je pravda, ze v nekterych autech mam se svymi boots c. 45 problem neslapat soucasne brzdu a plyn. Jak to bylo tenkrat s tim Foresterem si uz zrovna v tomhle bode nepamatuju.
    Ovsem ta rustikalni palubovka hlavne ovladaci prvky jsou pro me jasne no-go.

     
    Komentář ze dne: 07.04.2013 12:13:14     Reagovat
    Autor: Smrtihlav - Smrtihlav
    Titulek:Re: Re: nula
    Muhehe to jsem měl osobní tip, že k recenzi kde píšu o jízdních projevech a podvozku někdo napíše že je to vevnitř škaredý a má to málo čudlíků. LOL :-)))))))))))))))) ne sorry fakt nepatřím k těm kteří si kupují auto podle počtu modrých LED vevnitř a metrosexuálním plastům...

     
    Komentář ze dne: 07.04.2013 12:32:51     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: nula
    Promin, ale myslis, ze je potreba pod prispevky, ktere se zmini o vzhledu auta, kterym jezdis, kopirovat dvouradkovou reakci, obsahujici smajlik s patnacti bradami, citoslovce a "LOL"?

     
    Komentář ze dne: 07.04.2013 13:01:37     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: nula
    Ale s metrosexualnim elektrickym starterem jsi spokojeny ne? Nepozadujes od auta, aby se dalo jen natacet klikou. A tomu zbytku, co Forester nabizi, ta klika odpovida vic nez starter. :-)

    Komentář ze dne: 07.04.2013 08:33:30     Reagovat
    Autor: russian - Zippo
    Titulek:kopaní do oktávek
    Už s tím přestaňte! Je to asi stejně trapné, jako když na novinkách v každém příspěvku zazní slovo tunelář.

    Takže za 5.

     
    Komentář ze dne: 07.04.2013 10:22:19     Reagovat
    Autor: afaikjuri - afaik
    Titulek:Re: kopaní do oktávek
    Panstvo by si mělo osvěžit znění Slova, pak možná papouškování trošku opadne.

    Tedy motor 1.9 tdi je jedinečný a podovzek je neméně fajnový.

    www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2003032301

    Komentář ze dne: 07.04.2013 09:04:53     Reagovat
    Autor: sswed - sswed
    Titulek:
    chlubit se s polovrakem, jehoz interier dosahuje etalonu 80. let, je znakem komplexu. jo, neboj, vybral jsi dobre!

     
    Komentář ze dne: 07.04.2013 10:28:46     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re:
    považovat popis zkušeností za "chlubení" a auto technicky leší než dnešní škodiffka za "polovrak" pak rozhodně není znakem komplexu 8o)
    Až se ze socky dostaneš aspoň párkrát za týden k tomu, abys řídil auto jinak než v Need for Speed, možná se trochu oslabí tvá nenávist/závist k těm, co "mají"...a až budeš i trochu racionální a ne furt jen debil, tak si možná subaru taky někdy koupíš. bude mít přes půl milionu km, ale bude stále použitelné a spolehlivé.

     
    Komentář ze dne: 07.04.2013 20:54:49     Reagovat
    Autor: sswed - sswed
    Titulek:Re: Re:
    mozna jede tech 150, ale stejne na nej pusobi prosta fyzika, a rozbit hubu ve 150 na snehu si muze stejne i na 4x4. popis nepopis. auto za cenu mesicniho platu je urcite vyhra sama! nepsal jsem nic o debilovi, o tom jsi zacal sam. jednou dojde na kazdyho, neboj...

     
    Komentář ze dne: 08.04.2013 11:15:39     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re:
    - Cca Bublina je tím, kdo by se hádal o možnosti dosáhnout 150 kmh. Pro mě i pro Forestera je to rychlost dosažitelná běžně
    - Jistě...ale nabít si hubu na sněhu může mít různé podoby. Kombinuji, že kdybys s 4x4 jezdil, tak zjistíš, že to lze v docela jiných, horších podmínkách než u 2x4. samozřejmě - čelní dělovku na silnici, kde je sníh s tím dáš taky 8o)
    - takže kvalita a vlastnosti auta jsou dány momentální tržní cenou? no, hele...ono to sice koresponduje s myšlením zákazník škodiffky, ale není-temu-tak 8o)
    - o debilovi jsi nic nepsal, ale choval ses jinak?

     
    Komentář ze dne: 07.04.2013 12:14:45     Reagovat
    Autor: Smrtihlav - Smrtihlav
    Titulek:Re:
    Muhehe to jsem měl osobní tip, že k recenzi kde píšu o jízdních projevech a podvozku někdo napíše že je to vevnitř škaredý a má to málo čudlíků. LOL :-)))))))))))))))) ne sorry fakt nepatřím k těm kteří si kupují auto podle počtu modrých LED vevnitř a metrosexuálním plastům...

     
    Komentář ze dne: 07.04.2013 14:06:47     Reagovat
    Autor: Rs. - Rs.
    Titulek:Re: Re:
    nevím, přijde mně -bez prominutí- komentáře typu nulová hodnota recenze jako post-pubertální se vymezování vůči alfa-samci.
    //
    A teď k věci - konečně chápu, proč sis tu plechovku koupil. Zaujetí po kurvítka sdílím. Když bych po x měl recenzovat svoje Galaxy mk2, tak napíšu - výborný motor, odolný podvozek a kastle, katastrofální kurvítka v elekrice a standardní kurvítka v příslušenství. Díly se dají sehnat v únosné cenové relaci. Mám skoro přesně co jsem chtěl. Jenom je to občas moc malé.

    Nevím co publikum očekává, jestli chce srovnávací testy v třídě, nejlépe s nějakým poblblým etalonem (Kia, Yeti). Ale na to je Autorevue.

     
    Komentář ze dne: 07.04.2013 20:57:43     Reagovat
    Autor: sswed - sswed
    Titulek:Re: Re:
    skubnuti volantem ve 150 na ledu ti muzou zrat jen podobny vymastenci jako ty sam. takovej zzr k tomu navic jeste pridava ujizdeni policajtum, coz ty s tim svym vrakem skutecne nemuzes. skoda!

    Komentář ze dne: 07.04.2013 10:41:38     Reagovat
    Autor: Pavelpu - Pavelpu
    Titulek:Pár slov
    Tak jsem si přečetl další z článků - mám subaru a kdo je víc! Jestli se k tomu můžu vyjádřit, je to typická snůška klišé a nesmyslů. Sám jsem měl to "štěstí" subaru 3 roky vlastnit (Outback 2,5i r.v. 2004), takže půjdu popořádku:
    1. Autor jezdí v zimě po namrzlé dálnici rychleji, než ostatní. V čem mu má čtyřkola jako pomoct? V krizovém brždění? Ve vyhýbacím manévru? Nesmysl. Ani v jednom z těchto úkonů nehraje AWD žádnou roli, snad kromě vyšší hmotnosti. A s Foresterem, který je postaven na krátkém rozvoru s dlouhými převisy i velkým momentem setrvačnosti? Tady má autor naopak nevýhodu oproti ostatním, takže doporučuji zpomalit!
    2. Všechna subaru, kromě Imprezy WRC a STI s aktivním mezinápravovým diferenciálem DCCD, jsou z principu NEDOTÁČIVÁ. Nedotáčivý smyk je velmi častý. Pouze při pomalém nájezdu do zatáčky a následném brutálním přidáním plynu se dá vyvolat přetáčivý drift. Ale není to snadné a v normálním provozu velmi riskantní. Navíc mají přeposilované řízení, měkčí a vyšší odpužení a u Feresteru navíc pneu s vyšším profilem. Takže ano, subaru se na sněhu dá řídit plynem, ale není to nijak intuitivní a ani veliká zábava. Jsou DALEKO zábavnější auta.
    3. O nesmyslu s jedinou automobilkou s trvalým AWD snad nemá cenu hovořit. Kromě SUV a teréňáků to má i např. Audi Quattro, a BMW X-drive.
    4. Spolehlivost - já za 3 roky nasypal do auta přesně 86 tisíc na opravách všeho možného. A to nebylo bourané. Je pravda, že motorizace 2,0 je asi nejspolehlivější, moje 2,5 byl sráč. Spojka, brzdy, výfuk... Elektroinstalace v Outbacku je příšerná, žárovky praskají 5x za rok, ovládání tempomatu se furt zasíralo prachem a o pískajícím dvouhmoťáku bych mohl napsat román.
    Závěrem bych rád řekl, že subaru jde vždy vlastní cestou. To se projevuje i v tom, že má např. i dost nestandardní rozměr ráfků (ET) a pneu, takže výběr minimální a ještě se při nákupu prohnete. Za sebe mohu říct, že už mi Subaru nesmí přes práh. Mám kolem sebe pár lidí, kteří subaru měli a rozdělili jsme se přesně na dvě poloviny. Jedna na tahle auta nedá dopustit, druhá by je už nikdy nekoupila. Jak jste asi pochopili, já patřím do druhé skupiny.

     
    Komentář ze dne: 07.04.2013 11:00:33     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Pár slov
    No řeknu to takhle, měl jsem už téměř objednanou jednu z posledních Legacy té předchozí generace (v naftě, tenkrát to byla horká novinka), ale nedohodli jsme se na ceně. Z dnešního pohledu říkám naštěstí, protože podle toho, co jsem o tom dodnes slyšel, je to v podstatě tak, že zákazníci této motorizace jsou pokusnými králíky na vychytávání různých závad (včetně některých konstrukčních). Za několik set tisíc kKč beta testera dělat nikomu nebudu, to ať jdou do háje.

    Další věc je naprosto debilní politika při zavádění nových modelů a motorizací v Evropě (např. zcela chybí turbobenzíny, s výjimkou nějakých těch ostrých verzí) a všimli jste si, že se třeba už vůbec oficiálně neprodává Impreza? Ačkoli v USA je aktuální generace už v prodeji téměř 2 roky. Jo a taky už nevědí, co by si měli říct za servis, i když to bude možná do značné míry specifické pro ČR, kde to ještě pořád (i když úplně přesně nevím proč), hraje roli jakési japonské prémie.

    Podle mě je v dnešní době naprostej nesmysl to kupovat, protože konkurence je prakticky ve všem lepší a často i levnější. A ten stálej pohon 4 kol, pokud to někdo nemá domů posledních 5km po nezpevněné cestě lesem, tak to nepotřebuje a i tam je otázka, zda mu přiřaditelný pohon 4 kol neudělá naprosto dostačující službu.

     
    Komentář ze dne: 07.04.2013 11:05:49     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Pár slov
    Buh te tresta za napad, kupovat si naftove subaru.

    To s tim prodejem u nas a v USA je ale pravda u spousty dalsiho zbozi, od jidla, pres obleceni, elektroniku, auta az po janevim lode.

     
    Komentář ze dne: 07.04.2013 11:33:15     Reagovat
    Autor: Q - Q
    Titulek:Re: Re: Pár slov
    Uz sme to tu spolu parkrat nakousli - ptal sem se na to a vicemene se vsichni servisaci schodnou na tom, ze subaru diesel je krok vedle a NEBRAT. Mozna jeste jako novy s horizontem 3-5let, stary prej nekupovat, takze u Tebe asi zasahla prozretelnost.
    Servisy uz jsou znackovy i jiny nez je emil-frey,coz jsou naprosty loupeznici a na servis k nim jezdi jen opravdovi bohaci a masochisti. Druha vec je, ze ta auta jsou na udrzbu relativne narocna a kdyz se do toho ma kazdejch 12.5k lejt 4 litry voleje 500/litr (coz jsou ty starsi motory), tak je to znat.
    Impreza se sem tam proda, stve me, ze po par letech zrusili prodej tribecy, coz bylo auto, ktery me relativne zajimalo.
    Pravda je, ze ta auta jsou spolehliva - do nejakych 250.000 - kdyz sem tu nedavno cetl nejaky clanek ve stylu "Mam najeto 150k a v podstate je to spolehlivy, jen sem to trikrat odtahoval, 2x mi prdla poloosa, 3x sem delal rozborku a sborku motoru a celou dobu mi blikaj svetla, protoze je nejaka nedulezita chyba v elektrice, ale mam garaz a tak 2-3 vikendy pod autem to resej", tak rovnou rikam, ze po prvni zavade, kdy by me to auto nechalo v polich do 250k bych to obehl s kanystrem a na miste zapalil.
    Po 250k se to zacina srat - u 2.0 < 2000 typicky cidla klepani, volnobehu (obvzlastni lahudka) a pak par mechanickejch veci. Zacne to zrat volej a pokud tomu clovek denne nedela kontrolu, tak se to obvykle zadre. Impreza z 08 se mnou nalitala 400k. Momentalne mam outbacka, co ma 260k a zacina blbnout tramtadaaaa - automat.
    Dalsi radost je ta ergonometrie - je pravda, ze jsou v ty elektrice dost za dobou a treba navigace a palubni pocitac je opravdu jen pro silne povahy (ale to je problem SW, ani ne HW). U toho zbytku ovladani mi to neprijde nijak blbe, i kdyz je to mozna jen zvykl. Vetsi postavy na misto spolujezdce nadavaji, me to moc neprijde, asi je to jen pro japonce.
    Tedka se porozhlizim po novym kcharu a po nejakych 12ti letech vymenim subaru za neco jinyho prave z duvodu, ktere pises v poslednim odstavci.
    To 4x4 je cool vychtavka pro buzeranty (pokud jak pises nebydli nekde na samote v horach), ale za tech 12let bych jeji skutecne vyuziti spocetl na prstech jedne ruky, pricemz bych stejnou situaci nejspis zvladl i s konfekcnim predohrabem, jen bych u cele akce musel vic premyslet.

     
    Komentář ze dne: 07.04.2013 18:31:16     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Pár slov
    No tak Freye jsem vůbec neuvažoval, tam jsem kdysi dávno koupil Corollu a po dvou návštěvách servisu jsem začal jezdit jinam. Já se dohadoval s ALM, dělali s cenou drahoty tak dlouho, až jsem si raději objednal Mondeo. Poslední kapka byla, když mi ukázali ceník příslušenství a já tam viděl věci jako sadu plechových disků a zimních pneumatik za 35 tisíc, atd. Dovedu si živě představit, jak s takovou vypadaj ceny servisu...

     
    Komentář ze dne: 07.04.2013 21:49:21     Reagovat
    Autor: Q - Q
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Pár slov
    Otazka zni, jestli sis s ALMem nejak vyrazne pomohl :)
    Ceny tech autorizaku jsou fakt pruser, ale uz jsouautorizovany i AWD a dalsi a tam uz je to na urovni doby.
    Co se tyka cen prislusenstvi, porovnej s konkurenci a nepomuzes si. Rozdil je v tom, ze konkurence dela akcni modely, kde tohle prislusenstvi je uz v "zakladni" cene a jde na ne udelat "bububu, ty mala pyco" a oni jeste couvnou.
    Problem je v tom, ze autorizovanej dovozce je jen frey a ten to ma totalne na haku, takze chovani je tam jako v autosalonech skoda - "tady mas prospektik a vyber si z katalogovejch cen, nebo tahni". ALM jsou zoufalci, co to tahaji kdoviodkud z evropy kusove a tomu odpovida cena a nemoznost s ni hejbat,
    Nicmene k tu konkurenci - zkus si nakonfigurovat auto podobny velikosti se stejnou vybavou, jakou ma subaru tak nak "v zakladu" a dostanes se vetsinou na stejny ceny a to vetsinou do toho jeste nedostanes stejnou konfiguraci (treba motor 3.0H6 -kterej kdoviproc od lonska zmizel z nabidky subaru uplne!!! - 4x4, sado-maso volant a sesle (kuze), ksenony, navigace, parkovacka a kdesi cosi). Na druhou stranu konkurence zase nabizi veci, ktery subaru vubec nema.
    Zkousel sem si nakonfigurovat hundaj i40 na stejnou vybavu, jakou dostanec u novyho lega a dostal sem se na 800k s nejakou 2.0 a 4x4 ani nenabizej u forda to stejne. Dle meho nazoru jsou vsechna soucasna auta v urcitem rozptylu srovnatelna a lisej se jen malickostma v obrazci design/kvalita/equipment/valikost kde kdyz nekteremu neco prebyva, tak mu zhruba stejne jinde chybi, takze se pomer cena/vykon pohybuje napric trhem v rozmezi +/-5%.
    Na mondeo (nebo S-max/galaxy, ale tam nevedi, co by za to chteli) se chci podivat jako na mozneho nastupce soucasneho kcharu, ale stve me, ze to ma na kapote napsano, ze to bude mit problemy s motorem, no.
    S tim otasem se budu tezkou loucit - uz sem si tak nak zbykl na ten prostor vzadu, ze tam nahazim kramy pro smrady navolno a vejde se tam vicemene cokoliv aniz by to auto bylo totalne nevzhledna a eovladatelna skatule a kdyz se pak koukam na konkurenci, je tahle uzitna hodnota zalostna. U posledniho mondea, co jsem videl to bylo nejinak, ale uz je to dlouho.

     
    Komentář ze dne: 08.04.2013 00:12:14     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Pár slov
    No ten 2.0 Ecoboost (to by mě zajímalo, kterej pitomec tenhle název vymyslel) popř. s automatem bych určitě alespoň shortlistoval.

    Bohužel, když jsem kupoval já, tak tyhle nový turbobenzíny ještě nebyly, takže jsem nakonec skončil u 2.0 TDCi, ale nestěžuju si, zatím to jezdí, i když takový nájezdy jako ty nemám ani náhodou - tak max. 30k ročně.

    i40 se mi docela líbí, ale ty motory... 1.7 CTDi i ten 2.0 benzín bez turba jsou na to auto podle mě slabý a nic lepšího zatím nemaj.

     
    Komentář ze dne: 08.04.2013 01:10:37     Reagovat
    Autor: Q - Q
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár slov
    No, popravde sem se spis zamyslel nad taktikou vyberu auta - zatim jsem to delal tak, ze jsem kupoval auta kolem 100k km, kdy se lamal nejprudsi pokles ceny a ty dojizdel do smrti.
    Jenze kdyz to vemu kolem a kolem, tak zacina byt problem s zivotnosti - ten automat ma obecne zivotnost kolem 250k, spis mene, pokud mas stesti na kus, ktery vetsinu zivota ztravil v dalnicnim provozu, tak snad i vic. Turbomotory a komponenty primeho vstriku na tom nejsou o mnoho lepe, pricemz ceny ND tehle komponent obvykle v te dobe presahuji zustatkovou cenu vozu. Navic cim je to auto starsi a cim vic ma nalitano, tim vetsi je pravdepodobnost selhani at uz tehle slozitejch veci, nebo mnoha dalsich malickosti, ktere ale v souctu muzou dat taky slusnou castku. Vracet se do praveku a a jezdit nakym pekacem z roku raz dva, kvrdlat pri tom kvrdlackou, kazdej vikend se v tom hrabat a namlouvat si, ze kdyz je to ooobrovskej motor, ze to teda jako vydrzipyco, na to uz asi nemam vek.
    Takze nezbejva nic jinyho, nez kupovat novy auto na 4-5 let, protoze behem tyhle doby ta auta proste fungovat budou, at uz jsou vicemene jakakoliv - jak pises.
    Ad motory - je treba pohlednout pravde do oci - je vubec potreba velkej a nadupanej motor? Je sice pravda, ze je prijemne seslapnout plyn az na podlahu a cejtit, jak motor zabere, vyrazi a lepice necha daleko za sebou, ale prakticky to prilis pouzitelne neni. Hormonalnoi hladiny uz mi znacne poklesly, takze hrat si na dalnici na honenou s frustratama uz nak nemam zapotrebi. Sedet nekolik hodin za tim kulatym nesmyslem a neustale sledovat, jak ridej ty bukvice kolem me povazuju za dost velky opruz sam o sobe a zabavu uz spatruju v uplne jinych vecech, nez upenlive snaze udrzet motor pri rizeni v co nejvyssich otackach a kazdymu na potkani tvrdit, jakej mam pycovole kchar a jak me bavi ridit tydlencty zatacky (cimz ale nerikam, ze nekoho to bavit nemuze). Kdyz ta vec udrzi 160 na dalnici, vcelku z me strany neni co resit. Kdyz potrebuju nekde predjet, tak si podradim, nebo halt pockam na delsi misto, kde je videt. Na to tyhle motory dle meho nazoru vcelku stacej. A ve meste je to vicemene jedno, dokonce spis jeste neco malo usetris a to je to, o co v tech najezdech jde asi nejvic. Kdyz si spoctes palivo, servis, amortizaci, pojisteni a podelis kilometrama, dostavas zajimavy castky.
    Nejaky cas jsem mel pujcenou corsu 1.1tdci (nebo tak neco) a to auto me vubec neurazelo. Sice prakticka maximalka na dalnici 140 a uz bylo cejtit, ze to to auto nebavi, ale do mesta pro jednu tlustou hlavu a notebook je to OK.

     
    Komentář ze dne: 12.04.2013 10:44:46     Reagovat
    Autor: Pat Bateman - georgetown
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár slov
    "Shortlistoval"? Dej si prosím facku ... :-P

    Komentář ze dne: 07.04.2013 12:31:19     Reagovat
    Autor: Vasek - Vasek
    Titulek:Zajimave, co je vse v prirode mozne
    Takze po Thalii 1.2 atmobenzin, ktera jezdi po dalnici prumernou rychlosti 150 km/h se spotrebou 7 litru tu mame pekac z minuleho stoleti s famoznim podvozkem, kteremu necini potize na zasnezene dalnici pri 150 km/h skubnout volantem...
    (I kdyz, ted nevim, jestli to nemelo byt treba stezovani si na vuli v rizeni, nebo snad chlubeni, ze auto s takovym vykonem te rychlosti vubec dosahne)

    K cemu je dobre AWD na dalnici tu uz rozebirali jini, netreba opakovat.

    Co me ale prekvapuje, je obecna afinita Cechu k vozum 4x4. Chapu, ze si poridi 4x4 spravce horske chaty, lesnik. Nebo obyvatele Vysnych Vlkodlak na cesty z hor do civilizace do pravce, ti uz ale obvykle pouzivaji standardni Felicie a nahon na jednu napravu jim nijak nevadi, umi ve snehu jezdit.

    Pro bezneho Cehuna, zijiciho v civilizaci, je 4x4 zbytecnost (s vyjimkou specialit jako je Imreza STI nebo Lancer EVO), kterou realne vyuzije 2x za zivot auta, za coz zaplati narustem porizovacky o cca 60 klacku, metrakem zeleza navic tahaneho s sebou, vyssi spotrebou, horsi dynamikou, mensim kufrem, drazsim servisem.

    Osobne jsem jeste za cely zivot na ceskych horach nezazil situaci, kteroy by nevyresila skladaci lopata a snezne retezy z Tesca za 4 stovky. Tuhle zimu jsem retezy pouzil 2x - jednou pri ceste na Jizerku a to jeste jenom preventivne, cesta je to uzka a ja nesnasim debily, kteri kvuli sve zdechlosti pod kopcem nasadit retezy ucpou cestu... Podruhe pri kalamite na Vysocine, kdy na 5 cm ujeteho snehu napadlo dalsich 30 cm prasanu, auto si hezky propluzilo cestu, snih mi sel po haubne pres celni sklo na strechu, vesela jizda.

    Zimni jizda s dvoukolkou mi necini zadne potize, na okresce jede se rychlosti nejpomalejsiho dedka vedouciho kolonu, na dalnici je to uz uplne jedno.

    Bezne vidim stare Subaru v Praze, s nalekou LPG, protoze v benzinu by majitel ty nenazrance neuzivil, k ce mu je to v Praze dobre opravdu netusim.

     
    Komentář ze dne: 07.04.2013 12:46:28     Reagovat
    Autor: mikicz - mikicz
    Titulek:Re: Zajimave, co je vse v prirode mozne
    jistě, představa že někdo kdo má chatu na horách může mít jenom jedno auto a nedejbože s ním jet do Prahy je skoro neuvěřitelná... A řešit jestli si někdo auto přestaví na LPG, CNG, nebo na vypálený palmový olej mi taky přijde jako slušný náznak mimoňství. Klasický přístup "já to nepotřebuju, tak to nemá mít nikdo"?

     
    Komentář ze dne: 07.04.2013 13:39:15     Reagovat
    Autor: Vasek - Vasek
    Titulek:Re: Re: Zajimave, co je vse v prirode mozne
    Ale to se pletes, me je srdecne u prdele, kdo s cim jezdi.

    LPG jsem zminoval, protoze to je jedina rozumna moznost, jak provozovat starsi rozezrane subaru atmobenziny. Situace byla tehda az tak komedialni, ze na www strankach subaru v te dobe byl odkaz "LPG program Subaru" hned na hlavni navigacni liste.. On atmobenzin s komickym vykonem 85kW zerouci v beznem provozu 12 litru, je pekny vysledek sovetskeho inzenyrstvi, dnes uz ale trochu mimo.

    Chatu na horach mam napr. i ja (s brachou napul) a opravdu netusim, v cem by mi jako mela 4x4 pomoct, problem je hlavne svetla vyska vozu, pokud svetla vyska postacuje, s retezy vyjedu kde budu chtit. Napr. minuly rok na chatu Martinak v Becvach a ze je to tam poradny krpal. A nasadit retezy mi trva cca 3 minuty (mem retezy s Tesca a 4 kila), navic existuji rychloupinaci "retezy", ktere se jenom nacvaknout a neni potreba sebou tahat metrak zeleza navic...
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=G_hndafrj9k

    Psal jsem, ze 4x4 ma ve vybranych pripadech smysl, v drtive vetsine ale ne. Nejvetsi koncentraci ctyrkolek ale kupodivu neuvidis v Korenove nebo v Zelezne Rude, ale v Praze, v Parizske ulici....

    Ale to je jedno, je to vec kazdeho soudruha, za co vyhodi penize.

     
    Komentář ze dne: 07.04.2013 13:43:24     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Zajimave, co je vse v prirode mozne
    Na cloveka, kterymu je to jedno, se v tom nejak moc nimras, ne?

     
    Komentář ze dne: 07.04.2013 14:35:32     Reagovat
    Autor: Vasek - Vasek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Zajimave, co je vse v prirode mozne
    Ani ne.

    Co jsem chtel rict, je prosty fakt, ze 4x4, jakozto ostatne kazda technicka featura, ma svoje plusy a svoje minusy.

    A ze ty minusy IMHO v ceskem prostredi prevazuji nad plusy. V Ugande, Mongolsku nebo Bruntale tomu muze byt jinak.

     
    Komentář ze dne: 07.04.2013 14:53:34     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Zajimave, co je vse v prirode mozne
    U mne zvítězila pohodlnost. V zimě nemusím tahat řetězy, odhazovat navalený sníh od pluhu. Další velké plus je (u většiny čtyřkolek) zvýšený podvozek. Na tuzemských silnicích to začíná být nutností. Jak už tu někde psal Praetorian, elektrický startér také netřeba, stačí klika. Podobně je to s topením, klimou, stěrači s vlastním pohonem, atakdále.

     
    Komentář ze dne: 07.04.2013 14:35:42     Reagovat
    Autor: Vasek - Vasek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Zajimave, co je vse v prirode mozne
    Ani ne.

    Co jsem chtel rict, je prosty fakt, ze 4x4, jakozto ostatne kazda technicka featura, ma svoje plusy a svoje minusy.

    A ze ty minusy IMHO v ceskem prostredi prevazuji nad plusy. V Ugande, Mongolsku nebo Bruntale tomu muze byt jinak.

     
    Komentář ze dne: 07.04.2013 14:49:31     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Zajimave, co je vse v prirode mozne
    Ja vetsinu cest absolvuju v ramci mest a vice ci mene pohodlnych okresek. Presto mam duvody pro auto, navrzene pro horsi teren. 1) sem tam do terenu jedu a kvuli tomu mit dalsi auto? Nesmysl. 2) Auto, kde clovek sedi vys, tezsi auto, odelnejsi auto, vetsi auto... To vsechno znamena vetsi bezpecnost. Kolik litru benzinu ma vyssi cenu, nez zdravi a zivoty lidi z tve rodiny? Jak moc jde nastavit podminky pro ovlivneni situace, ktera muze nastat - havarie? Na tohle je potreba si odpovedet.

    Mozna, ze ugandan, mongolec, nebo bruntalec to auto potrebuje, ale i prazak z Parizske, nebo Franta Voprsalek t Hradce ma dost duvodu, aby to auto pro nej bylo vcelku jasnou volbou.

    A navic, az vyzkousis sex v terenaku, pochopis...

     
    Komentář ze dne: 07.04.2013 17:49:44     Reagovat
    Autor: Anupev - Lyssor
    Titulek:Re: Zajimave, co je vse v prirode mozne
    Pekáč z minulého století.. no jo. rok výroby 99 - pekáč, rv 01 - z nebes setoupivší dokonalost sama. Polovina těchto prehisorických "pekáčů" západní provenience strčí libovolný současný výrobek Schoda Werke do kapy v téměř jakémkliv ohledu. Jasně, Forester nema rodinný look a není v něm škrabka ve víčku, ale o to přeci u auta nejde, že.

    Já jsem tuto zimu a jaro 4x4 používal ač Brňák poměrně často. Kupříkladu jsem se za "kalamity " kdy všichni rozhodl vyjet kopec u ústředního hřbitova a hádejte co. Přijel jsem, zařadil 4x4 a vyjel. já chápu, že je kchůl a hustokrutě frajerský vyskočit do zimy, popadnout lopatu a začít ten kopec prohazovat ale.... když člověk někam spěchá tak na tyhle chujoviny jaksi nemá čas.
    Před 14ti dny jsem se potřeboval dostat u Chrastavy s tunou věcí přes pole s naátým sněhem. Opět platí to samé, 4x4 a jelo se. Navíc vysoký podvozek. Já vám rozumím, že jako Brňák podle vás nemám právo si nějaké hloupé 4x4 kupovat, protože jsem shnilá městská veš a měl jsem si dojet namísto jedou offroadem třikarát filckou a ještě si v tom poli proházet highway a nasadit řetězy ale fakt se omlouvám, vypadalo to tam jak v dokumentu o stalingradu a koleje po autě hned zapadávaly sněhem.

    A ano, teď padnete zjevně na krovky, s tím 4x4 ofroutem já brňák i jezdím do práce. A vám je po tom kulový 8-)

     
    Komentář ze dne: 07.04.2013 21:44:17     Reagovat
    Autor: fenri - fenri
    Titulek:Re: Re: Zajimave, co je vse v prirode mozne
    Hmmm, ptám se čistě z vědeckého zájmu: proč cítíte potřebu psát příspěvek o svém überwagenu, který končí zvoláním (ani trochu pubescentním) "Vám je po tom kulový"? Je-li někomu po něčem kulový, proč o tom psát?
    Nejste tak trochu idiot, který se vytahuje píčovinou, kterou má každý druhý?

    A chcete říct jěště něco? Já jsem v zimě projel s odpornou Škodou Yeti Dlouhý a Mlýnský důl v Českém Švýcarsku. Při návratu zpět přes Českou silnici (pianko rovina-jen hladká od ledu) jsem ne roztahoval Imprezu pendlující od škarpy ke škarpě.
    A pokud Vám to pomůže: už mnoho let nemám žádnou Škodovku, měl jsem Subaru (a mám celkem rád Subaru, ale bandu trotlů kolem) a už dávno jezdím něčím jiným. A vám je po tom kulový 8-)

    Komentář ze dne: 07.04.2013 14:16:38     Reagovat
    Autor: Dachsmeister - Dachsmeister
    Titulek:4x4
    Mno, já nic proti Subaru, až budu na stará kolena na chaloupce v horách jezdit obden na rohlíky a v neděli do kostela, tak si ho ojetého s manuálem a s redukcí koupím. Možná i s LPG, protože snad se mi ventily při těch pár kilometrech nepodpálí a nebudu muset tahat s kolegou boxera z auta ven každý druhý rok...:-( Ale otci jenž má chaloupku v předhůří a také pokukoval po nějakých 4x4 jsem sdělil, že dokud s tím hodlá jezdit každý víkend 100km do velkoměsta a po něm se přes týden prohánět, tak to poněkud ztrácí smysl a že mu běžný chalupářský kombík, miniMPV nebo pseudo SUV 2WD postačí. Klidně na LPG. Obecně co se 4x4 týče, po zkušenostech s LR Disco II, Ladou Roquefort, Schade Kokta I. a Hyundai iX 35 pokládám tento pohon za prospěšný při toulkách na sněhu, blátě (rozmočených loukách a polních cestách) avšak nic nepřinášející při zbylých 95% cest. A jelikož již bydlím v městě a max. jednou za 14 dní se vydám tam, kde jsem předtím jezdil každý den, tak nám náš i30CW stačí. S lopatou a řetězy v kufru pro jistotu.

    Komentář ze dne: 07.04.2013 16:13:53     Reagovat
    Autor: LeMiserable - LeMiserable
    Titulek:Ale jo - pěkné
    Koukám nejen Saab, ale i Subaru má neobvykle vysoké procento skalních uctívačů :-).

    Sice mě článek nepřesvědčil o vysoké užitné hodnotě tohoto vehiklu, ale při vzpomínce na Richarda Burnse a Colina McRae hodnotím za dvě.
    Jinak Forester vzhledově OK a takhle zdálky, podle fotek, ani interiér není špatný.

    Ať dlouho slouží!

    Komentář ze dne: 07.04.2013 16:25:31     Reagovat
    Autor: abbyroad - abbyroad
    Titulek:Hmm
    Článek o hovně. Aneb - když mi to nikdo nepochválí, pochválím si to sám.

    Ale pokud autor jezdí jak popisuje, tak se stejně dříve nebo pozdějí někde omotá o strom.

    Pokud má autor potřebu ujezdit ošklivým rozežraným autem s napsoto zbytečnou trvale zařazenou čtyřkolkou, je to jeho věc. Ale machrovat s tím - a navíc tady - to je mediální sebevražda.

     
    Komentář ze dne: 08.04.2013 09:49:50     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Hmm
    Článek doplňuje článek předchozí - jak nedebilům napovídá nadpis. Není proč nechválit, protože na trhu asi není lepší čtyřkolka normálního formátu.

    Autor jezdí tak, že to dřív omotáš kolem stromu ty...teda až si nějaké auto koupíš 8o)

    Auto je designem poplatné své době a účelu, pro který ho vyrobili. Je z něj například dobře vidět do všech stran, což např. škodiffka marně zkouší už od Felicie. Čtyřkolka je zbytečná jen pro toho, kdo neví, k čemu je dobrá. Nepochybuji, že kdybys nebyl buzerant, tak v klidu pošleš svou ženu proházet si díru z parkovacího místa. Smrtihlav ji posadí do Forestera a holka v poho vyjede odkud chce a co chce, takže se nemusí nervovat. Ale v tom máš, jako homosexuál, výhodu - to je jasný 8o)

     
    Komentář ze dne: 08.04.2013 15:59:41     Reagovat
    Autor: abbyroad - abbyroad
    Titulek:Re: Re: Hmm
    Máš to marný, Honíku :-) Za prvé by sis měl koupit pořádné auto ty, místo těch hračiček pro barbíny nebo buzeranty. A za druhé - tebe tady všichni považují za šaška a obecního blba, mě ne :-) Takže se uklidni a najdi si kluka, ať nemusíš vysírat na diskusích a můžeš si třeba zašukat :-)

    Komentář ze dne: 07.04.2013 17:18:07     Reagovat
    Autor: lt - lto
    Titulek:lad
    150km/h po lade ? Hmm .. existuje taka jedna prihoda .. bola poladovica a typek siel pomerne rychlo /na tie podmienky/ no a vyletel a auto rozbil. Potom sa ho pytali, preco nespomalil, ved bol na ceste lad. Odpoved znela .. ved mam Subaru 4x4. Takze asi tak .. na lade nepomoze ani nahon 8x8 , jedine klince v pneumatikach :) Ovsem je pravda, ze je lad a lad. Mokry lad tolko obvykle nesmyka ako tvrdy prave zamrznuty dazd.

     
    Komentář ze dne: 07.04.2013 17:27:01     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: lad
    Úplně obecně jsou na čemkoli, co klouže, 4x4 pro lidi, již nad věcmi moc nepřemýšlejí, dost rizikové.

    Ono to má totiž skvělou trakci. Mnohem lepší, než "normální" auto.

    Ale brzdí to přinejlepším stejně, spíše hůř, protože je to typicky těžší.

    Komentář ze dne: 07.04.2013 21:47:30     Reagovat
    Autor: fenri - fenri
    Titulek:Jako exmajitel Subaru
    jsem to nějak nepochopil:
    -je to snaha pochválit si starou herku? Jo, Forester je fajn, ale fgakt zas takový überwagen není...
    -je to snaha ukázat, že autor ví guvno o autech ("jedniná pravá čtyřkolka v Evropě")
    -něbo že autor ví o guvno o fyzice (na ledu při brždění, vyhýbacím manévru+dalších cca 90% situací je vám čtyřkolka k ničemu).

     
    Komentář ze dne: 08.04.2013 09:55:14     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Jako exmajitel Subaru
    - pokud se Foresterovy roky nějak podepisují na jeho rozdílu k současné produkci, tak jen tím, že tehdy použitá řešení nejsou zpravidla "rozpočtová" a materiály (a tím i celé skupiny) vydrží více.
    - nějaký příklad stejného uspořádání u něčeho jiného by nebyl? vím guvno o autech a nechám se rád poučit. díky!
    - protože má čtyřkolka lepší trakci, tak při vyhýbacím manévru, kde se dvojkolka utrhne při nedotáčivém smyku, čtyřkolka zůstává řiditelnou. kdybys někdy nějakou čtyřkolkou v popisovaných podmínkách jel, věděl bys to.

     
    Komentář ze dne: 08.04.2013 15:23:34     Reagovat
    Autor: fenri - fenri
    Titulek:Re: Re: Jako exmajitel Subaru
    -jo, starší Forester je fajn udělaný, ale to platí o řadě dalších aut. Současné Forestery měly problémů celkem dost a nemuselo se jednat o silně problémové diesely
    -vím, že máš se čtením fundamentální problémy, ale "pravých čtyřkolek" tu padlo už dost. Audi, Mitsu, Mercedes, AR...
    -ano, čtyřkolka se neutrhne při nedotáčivém smyku, ale až o 10,457% později při přetáčivém smyku. Bingo. Můžeš rozebrat výhody 4x4 při brždění? Čtyřkolkami mám naježděno (na rozdíl od gayest kchárů C1 či P206CC), celkem dost a proto vím, že urvat auto na ledu není žádný problém ani s 8x8. Kecy o dračení na ledu ve 150km na dálnici ve staré herce mě nedojímají.

    Komentář ze dne: 08.04.2013 19:41:25     Reagovat
    Autor: pepeechose - pepeechose
    Titulek:Troška praxe :-))))
    http://www.youtube.com/watch?v=xGwq0umsUX4

    Komentář ze dne: 08.04.2013 21:16:55     Reagovat
    Autor: vrgada - Neregistrovaný
    Titulek:jedine subaru
    Ja patrim k te druhe skupine fanatickych obdivovatelu, koupil jsem za par korun dvacet let stare legacy 1 v turbu, nechal do nej narvat LPG sekvenci (aby mne to nesezralo), ktera se pri pozadavku max. vykonu preklapi plynule do benzinu a pak zpet a mam ho tretim rokem s najezdem necelych 10 000 rocne (na leto mam jiny vrak), Tachometr se blizi pul milionu a zatim se resily dvakrat predni desticky a budu tam muset nechat dat podruhe svicky-zacina to na LPG cukat, jednou zadni brzdy, zarovky zadnich svetel a lepil se tukanec ve skle a pak samozrejme olej a spousta paliva, usporne auto to rozhodne neni. Jo a odesla klimatizace-prokorodoval chladic a mam nachystany na vymenu zadni dil vyfuku (prodavano s tim, ze je na vymenu, ale zatim jeste drzi tretim rokem). Ma to 200 koni, dokazal jsem s tim zrychlit za 8 sekund (odmereno rychlou GPS), takze uvadenych 6,5 to uz bud neumi, nebo mne je lito kur*vit stary auto a neumim to ja. Ale i tak to dokaze jet hodne pres 200 (na subaru netypicka prevodovka), Kombik drzi i nejaky svetovy rekord, kdy nahodne vybrane nove auto vydrzelo krouzit prumerem 240km/hod hodinu a v sedanu tri vozy ujely 100 000km s prumerem 200+ (jeste neexistovaly imprezy). Tato motorizace sice nema redukci, ale ty samosvory myslim ma, takze by mohlo hrabat i jedno kolo. ale svetlost podvozku je mala. Jsem starsi pan a pri 150 na lede opravdu necukam volantem. ale spis jedu jako posrany pomalu. Ale akceleraci si vychutnavam rad, draha polovicka to komentuje slovy nezapinej to turbo:-). Ja mam jasno, je to me 7. auto v zivote a auto jine znacky uz nechci. Bohuzel hnije to a dost. Co se tyce jizdy, jezdi to jak po kolejich a i to brzdeni z kopce motorem je u 4kolky lepsi. Pravda nahoru jezdim s protacejicimi koly mnohem radeji nez dolu. Naposledy jsem sjizdel o velikonocich na zarazenou jednicku nejakou silenou zledovatelou sinicku a auto po tom lede ujizdelo bokem ze svahu:-(. Mam sen a to koupit si predchudce Leone, to pry teprve byvalo auto s neskutecnou pruchodnosti terenem, ale ty uz jsou v automobilovem nebi asi vsechny.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.