D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Vodafone cestou rušení bonusů a základních služeb
    (ze dne 23.01.2011, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 23.01.2011 20:05:15     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Aha?
    Koukam, ze si budu tu dvanactikorunovou SIM, kterou si drzim jen kvuli cislu asi zkusit strcit do nejakeho mobilu ujestli vubec jeste funguje ...

     
    Komentář ze dne: 23.01.2011 20:15:11     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Aha?
    Hm, tak uz z nej nejde volat (na nej jeste ano). Ted zpetne mi doslo, ze mi prestasly chodit faktury ... jsou to svine, ale jejich obchodni politika mi nesedela uz za dob Oskara, kdyz to tam vedla ta sefovska matrace, takze holt nebudou mit ani to malo co meli, stejne se mi ta SIMka valela v supliku a k nicemu jinymu dobra nebyla ...

     
    Komentář ze dne: 23.01.2011 20:20:52     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Aha?
    PS: Vzdyt ja ani netusim jak bych se k tem vyuctovanim mohl dostat, takze i kdybych chtel, tak je zaplatit nemuzu - oni tam fakt nejsou normalni :-(

     
    Komentář ze dne: 23.01.2011 20:27:24     Reagovat
    Autor: lojza - lojza
    Titulek:Re: Re: Re: Aha?
    www.vodafone.cz
    a tam se clovek musi prihlasit, se svym cislem a heslem (to je asi ten nejvetsi problem, clovek totiz obvykle vubec netusi, ze ma nejake heslo. Ja to pred lety dal s nejakym operatorem po pul hodine dohromady:-)))
    a tam uz je vypis volani a faktury v nejake samoobsluze ci tak nejak...
    Ono to neni uplne od veci, resit si to pres net, kdyz to teda clovek CHCE, samozrejme. Oni za to davaji 20% z ceny volani a sms dolu, coz neni uplne zly, a sam to pouzivam....samozrejme ovsem proto, ze jsem si to sam nastavil.

    Technicka - pokud by nekdo JOO hodne potreboval, bracha manzelky tam ted dela operatora na infolince - asi bych byl schopny v pripade nutne potreby sehnat nejake informace. Na 2 stranu, on je v te hierarchii az uplne dole, zazraky neumi....

     
    Komentář ze dne: 23.01.2011 20:36:56     Reagovat
    Autor: cover72 - cover72
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Aha?
    To heslo vykoumají - když jsem já přecházel na tarif, zeptali se mne jak dlouho mám dané číslo (stačilo s přesností plusminus rok) a pár dalších neosobních detailů a heslo zresetovali/pověděli.

    Nicméně s autorem úplně nesouhlasím co do oné SMS formy: v situaci, kdy má nemalé procento zákazníků pouze anonymní SIMku bez jakýchkoli kontaktních informací, jak jinak je má informovat?

     
    Komentář ze dne: 23.01.2011 20:43:40     Reagovat
    Autor: czechian - czechian
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Aha?
    Ono to není tak jednoduché. I při tomto tarifu je třeba na účtu vykázat nějakou činnost. Řešilo se to na Facebook stránce Vodafone, kde o tom psal jeden pozorný zákazník, který má čas a studuje smluvní podmínky.

     
    Komentář ze dne: 23.01.2011 20:44:24     Reagovat
    Autor: czechian - czechian
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aha?
    Omlouvám se, patří jinam.

     
    Komentář ze dne: 23.01.2011 20:43:25     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Aha?
    Heslo samozrejme netusim a na tu jejich infolinku se neda dovolat i kdyz jsem se nejakym zazrakem proklikal.

    Musim ovsem uznat, ze kdyz jsem se nakonec dovolal (u TMO jsem zvykly, ze mi to berou hned, ale tam mam taky uplne jiny tarif), tak byli velice vstricni, bez problemu jsme zmenili heslo do samoobsluhy a hlavne tam slecna nastavila, ze mi zase budou chodit papirove faktury!!! Sice az po dosazeni castky 120,- Kc ale to je pro mne samozrejme naopak mnohem lepsi. Takze jsem nakonec spokojen.

     
    Komentář ze dne: 23.01.2011 21:07:34     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Aha?
    A zjistil jsem, ze jsem opravdu nekolikanasobny trotl :-P Nejdriv jsem zjistil, ze odchozi hovory jsem si tam kdysi zakazal sam (proc? je tam podle faktury 40 volnych minut mesicne ... ale to je fuk), ted jsem chtel platit tu neposlanou fakturu a zjistil jsem na ni (a nasledne pohledem do vypisu banky), ze to uz leta platim inkasem ... jdu spat, dneska uz nema cenu abych cokoli delal :-(

     
    Komentář ze dne: 23.01.2011 20:23:51     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re: Aha?
    Nahodou, odhalil jsem zcela idealni vec, co delat, pokud chci mit simku od vodafonu ciste na prichozi hovory.
    V ramci nejakych tech tarifu "po svem" ci "na miru" ci kyho certa je moznost si nastavit predplatne na 0 volnych minut a 0 sms. V tu chvili je cely tarif zadarmo. Mame tedy simku, na kterou se da volat, neplatim za to ani korunu a kdyz budu chtit volat ven, taky to jde, a ne za uplne nesmyslne penize - samozrejme bereme, ze se bude volat jen v krajni nouzi...
    Ja na to prejdu asi pristi mesic, az dostanu sluzebni telefon s neomezenym volanim :-)

     
    Komentář ze dne: 23.01.2011 20:44:37     Reagovat
    Autor: czechian - czechian
    Titulek:Re: Re: Re: Aha?
    Ono to není tak jednoduché. I při tomto tarifu je třeba na účtu vykázat nějakou činnost. Řešilo se to na Facebook stránce Vodafone, kde o tom psal jeden pozorný zákazník, který má čas a studuje smluvní podmínky.

     
    Komentář ze dne: 23.01.2011 20:52:42     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Aha?
    Aha, no to je moc zajimave - ja se totiz ptal primo osobne u nejakeho prodejce v nejakem stanku u nas v obchodaku...A svatosvate mi prisahal, ze proste nemusim nic platit, a muzu to mit jen na prijem hovoru...
    No to se na to radsi musim jeste informovat jinde....
    dik za upozorneni

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 20:54:49     Reagovat
    Autor: coolio - coolio
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Aha?
    Onou aktivitou se ale rozumí třebas jedno volání na zelenou linku jednou za ctvrt roku. Alespoň u O2 ano.

    Komentář ze dne: 23.01.2011 21:26:26     Reagovat
    Autor: smeagol.gollum - smeagol.gollum
    Titulek:O2
    tohle mi dělalo spíš O2, s tim rozdílem, že se ani neobtěžovali mě o změně tarifu informovat. rovnou mi přišla faktura na částku o 100kč vyšší než o měsíc dříve, což v časech střední školy, kdy sem se snažila ušetřit co se dalo byl docela šok. Naštěstí u O2 nejsem už delší dobu, ale práci to dalo se od nich dostat. Vodafone vedu již léta a jsem stále velmi spokojená. Alespoň jsou schopni dát echo, že budou měnit tarif, když už mají tu drzost ho změnit bez souhlasu majitele telefonního čísla. U O2 tohle nehrozí. Změní jej a vy se pak akorát můžete divit jak je možný že to udělali bez souhlasu natož bez skutečnosti, že se ani neobtěžovali vám to dát vědět.

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 13:16:21     Reagovat
    Autor: Egi - Egi
    Titulek:Re: O2
    Divné, u O2 mám tarif, který už nějakých 8 let není v nabídce. Neexistuje, aby bez mého souhlasu (pokud jste si něco takového třeba předem neobjednala) cokoli změnili. Jestli nás tak trochu nehompete. Mimochodem s Vodofónem jsem prožil nedávno podobný incident, popíšu níže ...

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 16:40:12     Reagovat
    Autor: zde - zde
    Titulek:Re: Re: O2
    Myslím že ne. Přítelkyni automaticky změnili tarif ze studentského na nějaký standardní se srovnatelnou základní měsíční platbou, jelikož nedonesla po roce potvrzení o studiu. Samozřejmě že bez upozornění. Když potvrzení po přijetí sms o změně tarifu přinesla, již původní nešel vrátit zpět jelikož se nenabízí.

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 18:38:26     Reagovat
    Autor: smeagol.gollum - smeagol.gollum
    Titulek:Re: Re: Re: O2
    já jsem tenkrát potvrzení měla, to byl ten nejvtipnější for, ale asi se jim to tam nějak ztratilo nebo co, samozřejmě za jejich chybu jsem zaplatila já... O2 == špatná zkušenost a nikomu jej nikdy doporučovat nebudu...

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 18:57:40     Reagovat
    Autor: Egi - Egi
    Titulek:Re: Re: Re: O2
    Ale jo, tomuhle by se věřit dalo, asi bylo někde v podmínkách toho tarifu i napsáno. Je to k vzteku, ale řekl bych, že chyba uživatele.

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 18:58:11     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: O2
    Tak u specialniho nestandardniho tarifu, ktery je cimsi podminen, v tomto pripade potvrzenim o studiu, bych jim nevycital, ze ho prevedli na standardni ve chvili, kdy nebyly ze strany zakaznika splneny podminky (nebylo vcas doneseno potvrzeni o studiu). Ale upozornit na termin nebo aspon oznamit vcas zmenu urcite meli.

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 19:51:53     Reagovat
    Autor: smeagol.gollum - smeagol.gollum
    Titulek:Re: Re: Re: Re: O2
    jenže chápej/te, já jim to potvrzení donesla, včas. o měsíc později? bum, nooo to máte jiný tarif, problém byl zjevně na jejich straně.... ale to je jedno, ted už u nich naštěstí nejsem :)

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 19:56:16     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: O2
    Proto jsem v tomhle pripade reagoval na predrecnika a ne na tebe. Predpokladam, ze jsi mela nejake potvrzeni, ze jsi ho vcas donesla a presto te takhle obrali :-( To je dostatecny duvod byt na ne nastvany, to nepopiram.

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 20:00:11     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: O2
    Tak to snad by byl dostatečný důvod i bez potvrzení, ne? Musím se přiznat, že ten módní trend mít na vše bumážku, a co hůř, považovat to za správné a normální, mne ukrutně, ale ukrutně krká.

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 20:29:47     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: O2
    To neni modni trend, to je vlastni ochrana prave pred podobnymi pripady. Zrovna u tak velke spolecnosti jako je O2, kde mnohdy leva ruka netusi co dela ta prava to povazuji za ve vlastnim zajmu rozumne. Ve vztahu k mym zakaznikum i dodavatelum taky uprednostnuji ustni dohody pred pisemnymi (ale taky se mi to uz nevyplatilo), ale tohle funguje vetsinou jen do urcite velikosti firmy. Jakmile se jedna o velkou firmu, kde pokazde jednate s nekym jinym a on tudiz ma minimalni osobni zodpovednost je to az prilis casto neefektivni.

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 20:07:35     Reagovat
    Autor: zde - zde
    Titulek:Re: Re: Re: Re: O2
    Též jim to nevyčítám, jen jsem podotýkal že je to možné. I když přišlo by mi slušné vůči zákazníkovi upozornit ho.

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 18:37:07     Reagovat
    Autor: smeagol.gollum - smeagol.gollum
    Titulek:Re: Re: O2
    nemám důvod houpat jiné lidi a vymýšlet si. je to moje zkušenost, měla sem O2 kolem 4 let během této doby jsem si s nimi užila víc než s t-mobile a vodafonem dohromady a to mám vodafone déle než O2 včetně doby kdy se ještě jmenovali oskar.

    U O2 jsem měla nějaký ten studentský tarif za 120 měsíčně, který mi bez mého vědomí a souhlasu změnili na nějaký jiný za 240 nebo kolik to tenkrát bylo. Zjistila jsem to až na faktuře, když jsem se na pobočce ptala jak je to možné, že dělají nějaké změny bez mého souhlasu, řekli mi, že mě o tom informovat nemusí. Tím jsem s nimi skončila ihned. Stejně tak jako když bez mého vědomí zapli službu internet fajn, dva měsíce zadarmo, jenže pak ji jaksi zapomněli zrušit ačkoli jsem jim volala že tuto službu nechci a chci ji zrušit. zrušili ji o dva měsíce později kdy jsem neměla bohužel čas lítat na pobočky, tak po telefonu. Vždy v telefonu jen, ano ano tady vám to zaškrtávám a tedy je to zrušené. člověk zavolá o pár dní později aby se ujistil že je služba vypnutá a zjistí, že se nestalo nic, a služba tam stále je a když se ptám jak je to možné když jsem mluvila před pár dny s jejich kolegou, nebo kolegyní, tak mi akorát sdělili, že kdyby jsem volala a nechala si to zrušit, tak by to bylo zrušené. O2 je pro mě svinstvo, a poskytovatel telekomunikací naprosto hnusně zacházející se svými zákazníky.

    Není to jen toto. poslední dva měsíce například kamarád zřizoval u O2 reverzní záznam. stejný postup jako výše popsaný u zrušení služby u telefonu. stokrát mu bylo řečeno, že už to je teda ok nastavené, a nic. až když se jim dovolal před dvěma týdny opět a už řádně rozčilen, seřval je na tři doby, tak najednou to bylo do druhého nebo třetího dne. Naštěstí u bublináků mám už jen cdma, ke kterému se váže taky super příhoda, například to, že mi neustále na pobočce i v telefonu tvrdili, že nelze snížit tarif. Zvláštní bylo, že jsem se v prosinci dozvěděla, že to snížit jde naprosto bez problémů po roce používání a tudíž jsem ten super čuper internet mohla mít o 500kč levnější už přes půl roku.... Nebo informace o tom, že cdma modem není možné si vyzvednout na pobočce, ale jedině čekat na kurýra který přijede za tři týdny, a mnoho další chuťovek... Mám s nimi jen samé špatné zkušenosti. Pokud mě už někdo opravdu znechutí svým přístupem, a mám s ním dlouhodobě špatné zkušenosti, nebudu ho vychvalovat. Taktéž nemám důvod si toto vymýšlet. Kdyby se mi to nestalo tak to asi neříkám :))

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 18:54:16     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: O2
    Nikdo si nemysli, ze si vymyslis. Myslim, ze neni jakakoli firma, ktera by se zavdecila vsem anebo neudelala nekdy nejakou botu. To proste nejde. Znam lidi, kteri nedaji dopustit na nektereho z operatoru stejne jako znam lidi, kteri stejnym operatorum nemuzou prijit na jmeno.

     
    Komentář ze dne: 20.03.2011 20:18:23     Reagovat
    Autor: MK - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: O2
    Na tohle funguje jedine - bohuzel musi byt clovek razny a neprijemny. Jednu dobu mi chodili porad nejaky replamni smsky, coz me sralo. Prvni volani => "uz vam to chodit nebude". Pak dalsi sms. Druhe volani => "uz vam to chodit nebude". Treti volani s nejakym pojistenim, ktery bylo pres TO2 a to v dobe, kdy uz jsem nebyl jejich zakaznikem. To jsem se fakt nasral. Mluvil jsem s vicero lidma, u kazdeho si nechal rict jmeno a pozici a kdyz nevedeli, tak prepojit na sefa s informaci, ze pokud to tedka nebude, tak bude mit problem a srandu si fakt nedelam. Nakonec mi to nejakej techniky vypnul a pohoda.

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 19:03:23     Reagovat
    Autor: Egi - Egi
    Titulek:Re: Re: Re: O2
    Bylo to veskrze rýpnutí s tím houpáním. Ale možná šlo o něco podobného, jako u předchozího příspěvku. Vy jste potvrzení měla, ale čert ví, co všechno bylo v nastavení toho konkrétního tarifu a co máte kde zaškrtnuté za možnosti.
    Já jen za sebe říkám, že za 14 let mi Kyslíci (dříve EuroTelata) žádný tarif nezměnili bez mého vědomí, nezapnuli žádnou placenou službu, s nabídkami otravují jen ve velmi omezené míře (to se jim povede vždycky jednou za čas "omylem" zapnout, jednou za dva roky se stavím, vynadám jim, oni dají zase pokoj).
    Mám tarif EuroTel Optimum, o němž jsem poslední vůbec jakoukoli zmínku našel někdy z roku 2004 nebo kolik.

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 19:54:41     Reagovat
    Autor: smeagol.gollum - smeagol.gollum
    Titulek:Re: Re: Re: Re: O2
    věřím, že existuje mnoho stejně nespokojených zákazníků, taktéž věřím, že existuje ve stejné míře i mnoho spokojených zákazníků, u kterých se chyba nestala. Zřejmě jsem měla smůlu :))) ale těch smol bylo tolik, že nechci riskovat další.

    Komentář ze dne: 23.01.2011 22:41:27     Reagovat
    Autor: gr - greeny
    Titulek:Nove tarify a fakturace ve Vodafone.cz
    Ve VF v soucasne dobe zavadeji novy system, ktery se stara o tarify a fakturaci. V dohledne dobe bude vetsina jejich zakazniku (vcetne me) prevedena ze stareho systemu na novy.
    V novem systemu puvodne vubec nemely byt stare tarify, ale pak lidem v businessu doslo, ze by jejich zakaznici celkem rvali, o ne pri migraci prisli. A to podstatne vic, nez autor tohoto clanku. Proto nechali puvodni tarify v nejake omezene mire existovat. Neni ale jasne, na jak dlouho.
    Doporucuju autorovi, aby po provedene migraci misto rvani, jak to je na hovno, prostudoval moznosti novych tarifu a pokusil se sestavit si naky na miru.

    Komentář ze dne: 24.01.2011 06:40:23     Reagovat
    Autor: mike - Neregistrovaný
    Titulek:.
    Dobré ráno.
    U Vodafone jsem byl 7 (!) let....ale to co prováději od ledna....Konkurence nabídla za 500 Kč/měs tarif s Internetem jeden chytrý tel za 1 Kč (LG OO). Tarif cenově srovnatelný v mým minulým (777 Kč u VF).
    VF na to reagoval slovy : u nás by jste to s tarifem měl za 3777 Kč a vše by zustalo stejne. WTF ? Dobrá, jsem u Vás tak dlouho, platby nikdy opožděné, měsíčne u Vás nechám přes 1000.....ale oni řekli NE!
    Zažádal jsem o přenesení čísla...a hle ani po tom se VF vůbec o nic nezajímal, nic nenabídl....a sliboval, že do max 3 pracovních dnů, bude číslo převedeno. Ale po 10-ti dnech, se nic nedelo, tak jsem je 2x denně bombardoval....a až po 20 !!! dnech jsem se dočkal....
    Tak VF už asi ani omylem.

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 08:07:28     Reagovat
    Autor: JirkaCV - JirkaCV
    Titulek:Re: .
    No a já k VF přešel od TM ze stejnýho důvodu. Neustálé výzvy, abych se nevázal a odvázal mě začaly prudit. Mám na smlouvě tři telefony. Jednou jsem se nechal ukecat na jiný tarif, že sice neušetřím, ale zato si víc zavolám. Bum, faktura o 30% vyšší. Dorazili mě tím, že posunuli datum vyučtování o týden zpět. Samozřejmě z důvodu neustálé snahy o maximální blaho svých zákazníků. To už jsem měl nejenom pocit, ale jistotu, že ze mě dělají blbce. Takže pápá lálá a jsem u VF. Mám pořád 3 telefony, platím zhruba stejně. Víc si zavolám, víc si zadatuju. Jeden telefon je bez datovýho tarifu, když sáhne do sítě, přijde SMS, která na to upozorní (TM začal sosat 0,7Kč/kB bez varování). Datum zůčtování jsem si zvolil sám. Když jsem se šel zeptat na nové tarify, pán mě přesvědčil, ať si nechám starý, protože se mi nový nevyplatí (mám tam jednoho studenta). Takže VF má určitě mouchy, u nejlevnějších smluv asi bude snaha dohánět náklady + nějaký zisk.

    Komentář ze dne: 24.01.2011 08:54:34     Reagovat
    Autor: Folklorista - O' Pruz
    Titulek:ZAKAZ BLBOSTI
    Osobně jsem s OSKAREM velmi spokojen. Jsem u něho od jeho prvopočátku a používám předplacenou službu. Dřív to bylo víc, v současnosti 2x 200Kč za rok. No neberte to. A to mne dopředu upozorní, že je třeba dobít, abych nepřišel o neprovolané částky.

    Telefonování je zhouba a neschopnost si zorganizovat čas. Jinak všem doporučuji využít jiných vstřícnějších komunikačních prostředků.

    Bude to mít jeden podstatný efekt. Ta komunikační pakáž bude odstřižena od střiků hojnosti z lidské blbosti..

    Komentář ze dne: 24.01.2011 09:09:47     Reagovat
    Autor: DonNight - DonNight
    Titulek:Podle diskuze...
    ...bych si operátora teda nevybral. Je zajímavé, jak jsou názory na jednotlivé operátory rozdílné. Třeba já mám VF docela rád (jsem u něj nějakých 9 let). Například mi vůbec nenabízí nové akce na volací tarify, ale datový skoro vždy, přikládám to tomu, že se při obvolávání zákazníků obtěžují podívat na jejich "provoz" a nabízí jen to, co opravdu danému zákazníku může vyhovovat.
    I když... Nedávno mi nabídli a aktivovali vyšší datovej tarif za poloviční cenu, týden na to mi s omluvou volali, že akce nebyla určena pro můj volací tarif. Říkám fajn, chyby se stávaj, dohodli jsme se, že mi vrátěj původní tarif. A ve vyúčtování najednou plná cena za vyšší tarif. Nasranej tam volám, několikrát se omluvili a nastavili původní tarif. Holt tam asi dělá nějakej vocas, co neumí zmáčknout správný tlačítko, ale přece kvůli tomu nebudu zatracovat celou firmu.

    Komentář ze dne: 24.01.2011 10:08:25     Reagovat
    Autor: eviljack - eviljack
    Titulek:
    Mám ve svém okolí několik lidí, kteří mají aktivní ještě starou "Dohodu s Oskarem", neustále se jim někdo z Vodafonu pokouší vnutit nějaký "výhodnější" tarif. Pokud se nepletu, chtěli ten tarif zrušit všem, ale nakonec od toho radši ustoupili. Co se týče papírových faktur, naposled předevčírem se o ně pokoušela operátorka Vodafonu připravit kolegu, nakonec si je uhájil :)

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 10:16:09     Reagovat
    Autor: gr - greeny
    Titulek:Re:
    Co je tek sqeleho na papirovych fakturach?
    Pokud mam telefon pro soukrome ucely, pak nikde zadne papiry skladovat nechci. Podrobne vypisy volani i fakturace mam pristupne ve webu v Samoobsluze a jeste k tomu dostavam slevu 10% z tarifu za nekrmeni Ceske posty.

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 10:29:33     Reagovat
    Autor: eviljack - eviljack
    Titulek:Re: Re:
    Nevím, co ho k tomu vede, je to jeho věc, já dávám přednost internetu, to zase nemůžu vysvětlit své bance, že mi papírové výpisy jednou za měsíc jsou k ničemu, když se můžu x-krát denně podívat na net :)

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 10:40:57     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re:
    Nevim jak by se tvaril financak, kdybych mu rekl, ze se na vypisy z meho uctu muzou podivat na internetu ;-)

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 10:43:29     Reagovat
    Autor: eviljack - eviljack
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Dobře, ale Vy jste soukromý podnikatel, předpokládám, čili potřebujete podklady pro účetnictví, kdežto já mám účet čistě jako soukromá osoba :)

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 10:46:43     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Jj., taky je pravda, ze vypisy na osobni ucet si posilat nenechavam a koukam do nich jen na tom internetu. Jen jsem naznacoval moje duvody pro papirove faktury a vypisy.

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 10:18:12     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re:
    Jak pisu vyse - ja jsem pozadal o vraceni papirovych faktur a slecna bez zavahani nebo dokonce premlouvani klepla do pocitace, ze mi papirove faktury zase zacnou chodit. Nekonalo se ani zadne premlouvani na jiny tarif (mam Odepiš), mozna proto, ze jsem hned na zacatku rekl, ze o zadne SMS o zruseni faktur nevim, protoze tu SIMku nemam v zadnem telefonu (vcera jsem ji zapnul poprve minimalne po roce) a drzim si jen kvuli cislu (a obcasnemu lovu BTS stejne jako nekolik SIM O2 s tarifem Tip Relax, ale to jsem ji nerikal)

    Komentář ze dne: 24.01.2011 10:23:45     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:
    pokud telefon nepotřebuješ k telefonování, mělo by ti stačit těch 40 volnejch minut, ne?
    papírový vyúčtování je na hovno a mě třeba obtěžuje, protože se mi to nechce vyhazovat do popelnice a tak to pálím jednou za čas v práci na skladovým dvoře při skartaci jiných "neveřejných" věcí. hledám vyůčtování vždy na netu, ale částka k placení mi přijde SMSkou spolu s částkou, kterou jsem zaplatil minule, abych měl přehled. platím z bankomatu.

    za chvíli tady budou stesky, že MHD je moc drahá...a jakej že je to bordel 8o(

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 16:18:35     Reagovat
    Autor: Joker - Joker
    Titulek:Re:
    Potíž je, že to jsou volné minuty jenom do Vodafone.

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 16:31:19     Reagovat
    Autor: JIP - JIP
    Titulek:Re:
    2ZZR: To víš, že by stačilo, ale tam, jak jsem si vybral já -> na pevnou linku a ne jen na VF...

    Samotné provozování čísla z technického hlediska nic nestojí. Navíc generuje peníze už tím, že na něj ostatní volají.

    Podmínky by měly být nastaveny tak, aby je bezdůvodně měnit nemuseli.
    Chápal bych, pokud by byl reálný důvod něco měnit (třeba krach měny).

    Když si vybírám službu, tak počítám s tím, že podmínky budou spíš výhodnější a ne naopak.

    A když už je OPRAVDU situace taková, že je změna nutná, tak o tom chci být informován kultivovaně a nejlépe takovou formou, aby se informace třeba neztratila (což SMS rozhodně není).

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 17:01:51     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re:
    Ty podminky u Slysim vas (pozdeji Odepis) byly dany licencnimi podminkami. Resp. Cesky Mobil (se siti Oskar) s nim vyhral ve vyberovem rizeni jako treti operator s podminkou, ze ten tarif musi drzet. Ostatne i proto, aby dostali licenci a neprodelali uplne na nem byly v te dobe i jakesi volne minuty do Rumunska nebo kam vlastne ...

    Co se tyce komunikace, to byl problem uz za dob Oskara. Ve snaze se za kazdou cenu odlisit zvolili ten familierni az kamaradsky ton, coz bralo hlavne pubertaky. Me to naopak vzdy docela vadilo. A co jsem tehdy slysel od insideru, tak ta byvala sexretarka Karla Dorota Stephens, ktera si u nejvyssiho v Kanade vys*kala sefovani tehle site, to tady vedla velmi specifickym zpusobem pripominajicim spise naborove akce Herbalive ... ale to uz je dnes asi fuk ...

     
    Komentář ze dne: 25.01.2011 08:09:19     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re:

     
    Komentář ze dne: 27.01.2011 16:48:00     Reagovat
    Autor: obda - obda
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Karla nyni: http://www.kdsunlimited.com/ :)

     
    Komentář ze dne: 27.01.2011 19:03:21     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Nemladneme nikdo :-(

    Komentář ze dne: 24.01.2011 10:54:41     Reagovat
    Autor: ptak - ptak
    Titulek:Rozumim tomu dobre?
    Rozumím tomu dobře, když mi připadá, že pan JIP se poněkud rozčarovaně pozastavuje nad tím, že jeho SIM s měsíční útratou v řádu korun není u Vodafone věnována VIP pozornost, nejsou mu každý den poslem na bílém koni doručovány papírové faktury ve zlatých deskách?

    Naopak si myslím, že to, že operátor provozuje pro něj ztrátové SIM, je důkazem toho, že má zájem o všechny zákazníky. To, že se snaží omezovat pro něj nákladné a neefektivní SIM tím, že nabídne podobnou službu místo vypovězení smlouvy, mi naopak přijde jako vstřícné gesto. Možná pana JIP nenapadlo, že operátor Vodafone nemá možnost použít Špidlova zaklínadla "zdroje tu jsou" a z JIPovo tarifu za 10 Kč mesíčně zaplatit vytištění faktury a zaslání doporučeným dopisem za 20 Kč.

    No a jestli panu JIP přijde, že používání SMS je rozšířené jen mezi puberťáky, tak neobjevil kouzlo toho, když někomu sdělím informaci a zároveň ho při tom nevyrušuji např. z práce, u lékaře nebo z rodinného kruhu. Pan JIP mi čím dál, tím víc připomíná právě toho puberťáka, který se rozčiluje, že tramvaj jezdí moc plné ( ale sám jede na černo) a vagóny jsou špinavé (jeho sprejové tagy jsou na jiném vagóně, tady jsou "konkurenční") a řidíč soupravy s ním nejedná citlivě, když ho vyhazuje z vagónu, protože v něm kouří a zvrací, protože "máme kua demogracii"

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 11:15:44     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Rozumim tomu dobre?
    Chapu, ze se operatorovi na kazdych 12 Kc nevyplati posilat papirovou fakturu, ale na to prece sam Vodafone nasel reseni - fakturu posle az kdyz castka presahne 120,- Kc. Osobne v tom problem nevidim, problem vidim pouze v nedostatecne komunikaci a pomerne zasadni zmenou podminek bez souhlasu (a v mem pripade i bez vedomi) zakaznika. Ovsem diky tomuto clanku jsem se o te zmene dozvedel a vyresil s infolinkou k me plne spokojenosti.

    Od O2 mam tri SIM s tarifem (Eurotel) Tip Relax (pozustatek po analogove NMT siti), kde je nulovy pausal a volani i SMS za velice priznivou cenu a presto mi papirove faktury posilaji kazdy mesic. Ale je take pravda, ze dve ze tri techto SIM trochu vyuziva rodina, takze castky jsou v radech stokorun.

    Co se tyce te VIP podpory - take chapu, ze uroven podpory (i delka cekani na infolince) odpovida tarifu a provolanym castkam. Nejdele cekam u Vodafone (a to do toho nepocitam to bludiste s plechovym dedeckem) - cca 15-20 minut. U O2 necekavam dele jak 5 minut a u T-Mobile mi to vezmou okamzite, pres den to vezme primo muj osobni operator, mimo pracovni dobu se mne automat snazi nasmerovat alespon na technicteji zamerene operatory.

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 11:31:10     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Rozumim tomu dobre?
    mám u VF smlouvu na IČO a po zavolání na infolajnu zmáčknu dvakrát "1" a jsem u operatéra. nikdy nečekám dýl než minutu. ale je fakt, že volám vždy navečer, v práci na to nemám čas. ale rozumím tomu, že firemní zákazníci mají jiné služby i když já platím jen kolem 2000/měs.

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 13:35:24     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Rozumim tomu dobre?
    No vidis, to ja u T-Mobile ani nic mackat nemusim a hned mi to okamzite berou ;-) Samozrejme taky business linka (tzn. na ICO) a zhruba srovnatelne platby jako ty - ty fakt musis cekat i celou minutu??? :-o
    Kdyz jsem ten tarif jeste nemel na firmu, tak jsem mel nejvyssi peci "platinum" nebo tak nejak (taky to brali hned). Kdyz jsem si to prevedl na ICO, ziskal jsem nazvem zase tu nejnizsi variantu pece, ovsem uz v business a ta je zase o stupen lepsi nez ta nejvyssi v peci o soukrome osoby ...

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 13:51:54     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Rozumim tomu dobre?
    vzhledem k tomu, že mi dají co dva roky telefony v tržní hodnotě asi tak ročně provolaný sumy (předloni to bylo za nějakých 13.000,- Kč a vyjednal jsem ještě slevu na volání), tak mi to asi ani nevadí. Minutu přežiju, rozmluvím se...ale dost často se ozve operátor po pár vteřinách od toho "hovory jsou monitorovány". Minuta je příklad asi nejdelšího čekání. 8o)

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 14:05:36     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Rozumim tomu dobre?
    Tak ty telefony v podobne hodnote dostavam samozrejme taky ;-) Ted naposledy (no jo, uz mi to bude mozna pomau koncit) to bylo HTC Touch Pro (samozrejme brandovane pro TMO, ale to logo mi fakt nevadi) za 1,-Kc. Ovsem uznavam, ze podminkou je upsani se na 2 roky, to u Vodafonu asi neznas? Nebo i u nich jsou upisy?

    PS: Neni to dohadovani se, ktera babovicka je lepsi. Proste me zajima jak je to u jineho operatora pri priblizne srovnatelnych podminkach jako mam u TMO. Mam sice tarify i od Vodafone i O2, ale s nesrovnatelne nizsimi tarify, takze to porovnavat nelze.

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 17:49:47     Reagovat
    Autor: Q - Q
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozumim tomu dobre?
    Co se tyka mobilu, tak u VDF to tusim tak neni - tam mas jednou za dva roky narok na "zlevneny" telefon a co s nim udelas je tvoje vec - sleva je podle vyse pausalu (nic moc) a pak je tam takovej "uvazek", ze asi tri mesice nesmis zmenit tarif (takze nejaka forma uvazku, ano).
    Ja VDF pouzivam soukrome a je to relativne ok - asi proto, ze od nich nic nepotrebuju. Pravda, zezacatku votravovali s reklamama a kdyz mi potreti zavolali v 8 rano (sel sem spat v 6) tak sem jim rekl, ze jeste jednou to zkusej a jedu jinam. Od ty doby nezkusili.
    Nicmene pro "firemni pouziti" to nektery moji zakaznici pouzivali - SMS brany a pak jednou asi 500 GPRS terminalu.
    SMS brana byla technicky dokonale "poor", jako by to delal nejaky student stredni skoly a vyznacovala se naprosto absurdnim pomerem funkcnost/vypadky v neprospech tech vypadku, navic cenove to stalo zaprd. GPRS terminaly dtto, navic si nechali zaplatit za to, ze budou vcas oznamovat vypadky a za rok provozu to neudelali ani jednou. loilani vypadky (przska ctvrt) byly tejdne aspon jednou. Vypadky, kdy to zdechlo treba na 3 hodiny po cele praze aspon jednou mesicne.
    Navic tam byla zajimava vec, pro ktere nemam uspokojive vysvetleni, ale ty zarizeni na VDF simce tak jednou denne "vytuhly" a musely se resetovat, pripadne "jen: prestaly komunikovat. Po prechodu k jinemu operatorovi (jen vymena SIM) tenhle problem uplne zmizel.
    Po prechodu k T-M problemy jak s vypadky temer vymizely, i kdyz take jsou, ale v akceptovatelne mire, navic zmizely i "bordely" ve vyuctovani, ktere sice sly mimo me, ale jen nad tim, co sem slysel sem kroutil hlavou.
    Takze pro nejake komercni vyuziti bych VDF asi znova nebral.

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 18:16:23     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozumim tomu dobre?
    Diky za odpoved, vidim to podobne (jenze ja mam svuj mobil jako soukromy i firemni, takze pro mne je TMO jasna volba i kvuli vybudovane historii a s tim spojenymi vyhodami). O Oskarovi se sveho casu rikalo, ze je to demo na mobilniho operatora a s pozustatky vlady te kikiny co se nechavala fotit na jejich web v lascivnich polohach podle me bojuji dodnes. BTW zjistil jsem ted na jejich webu, ze jsem zakaznik Vodafone uz pres celych 11 let ... to to leti :-o Skoda, ze tuhle informaci nepise i T-Mobile, to by bylo mnohem dele.

    Komentář ze dne: 24.01.2011 13:29:36     Reagovat
    Autor: Egi - Egi
    Titulek:Vodofón a fakturace
    Je to dva týdny, co nám Vodofón udělal podobný výpek. Přestala fungovat GSM brána pro volání do Vodofóní sítě. Šel jsem po příčinách a nakonec zavolal na zákaznickou linku.
    Nejdřív jsem si vyposlechl rozjásané buzerantské kecy plechové držky, poté poslouchal muziku. 46 minut (!!). Mám telefon s hlasitým příposlechem, tak jsem to nechal krákorat. Až už na mne šly mrákoty, přihlásila se operátorka.
    Chvíli jsme diskutovali, ona zblblá z operátorských školení prokládala své žgryndy vatou typu: "Pojďme problém napravit". Poté, co potřetí pravila: "Pojďme se na to podívat", důrazně jsem požádal, ať mluví jako běloška, že já se na nic dívat nikam chodit nebudu, dívat se bude, pokud proti tomu nic nemá, a bude hlásit, co zase zkurvili.
    Došlo na to stejné - nezaplacené faktury, od září nebo října. Sumárum něco přes 10 kKč.
    Prý poslali výzvu, že budou nadále fakturovat pouze elektronicky (tzn. si musí účetní hlídat, každý měsíc se někam přihlásit a fakturu si odtam stáhnout). A pokud by se nám to nelíbilo, měli jsme vyjádřit nesouhlas (několik firem už zkoušelo podobnou věc, nicméně vždy vyžadovaly předem souhlas).
    Poslala mi kopii.
    Jejich výzva znamenala asi tolik, že na poslední doručené faktuře byl jakoby reklamní rámeček a v něm barevně napsáno: "Chraňte s námi přírodu" a pod tím menším: "Začneme třeba tím, že příští vyúčtování už ve své poštovní schránce nenajdete" (plus podobné slinty).
    Zpracovatel faktur má jistě čas a náladu číst environmentalistické ejakulace telefonních operátorů. Zrovna. Cifršpión vezme fakturu, zkontroluje, opíše částku, číslo účtu, variabilní symbol. Založí. Reklamní píčoviny ignoruje.
    Prý posílali ještě SMS. Na to číslo. V GSM bráně. Hahaha.
    Neuvěřitelně dobytčí firma. Nebýt toho, že tím ušetříme něco z veřejných financí, letělo by to z baráku (jako kdysi soukromý pokus s touto kumpanií).

    Komentář ze dne: 24.01.2011 16:53:08     Reagovat
    Autor: Joker - Joker
    Titulek:
    ad převedení tarifu:
    Zas je to tarif který se už spoustu let neprodává, asi nejde čekat, že by ho poskytovali věčně. A když to srovnám s T-Mobilem i někdejším Telecomem (dnes O2), kteří klidně uvedli nové tarify a současně na ně převedli i stávající zákazníky, přijde mi VF ještě slušný.

    ad rušení papírových vyúčtování:
    Nezrušili papírové vyúčtování, jen všem nastavili jako výchozí elektronické. Čili kdo chce zpátky papírové, musí vlézt do nastavení služeb a vrátit si zase papírové.

    "Posílat zákazníkům všechna taková oznámení formou SMS. Žádný dopis nebo email - Nic."
    Tohle není pravda, Vodafone s posledním papírovým vyúčtováním posílal i upozornění, zhruba něco takového:
    "Toto je poslední papírové vyúčtování, které od nás dostáváte. Od příštího měsíce budete mít podrobné elektronické vyúčtování. Chcete-li i nadále dostávat papírové, musíte si ho aktivovat v samoobsluze nebo u operátora" - přibližně.

    "Mnozí zákazníci nebo systémy, které již SMS nečtou, SMS systém zavrhli či neznají"
    ...a papírová vyúčtování taky nečtou a ani jim není divné, že už dobu neplatili telefon...

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 17:22:32     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re:
    {i}A když to srovnám s T-Mobilem i někdejším Telecomem (dnes O2), kteří klidně uvedli nové tarify a současně na ně převedli i stávající zákazníky, přijde mi VF ještě slušný.{/i}

    T-Mobile (ani Paegas) mi NIKDY nezmenili svevolne tarif a ze jsem se starych tarifu drzel. Dokonce jeden z dob Paegase mi bezi dodnes.
    O2 (Eurotel) mi nejenze se zanikem NMT site nezrusil cislo 601 ..., nejenze mi zachoval tarif Tip Relax a prevedl ho na SIM, dokonce mi nabidli dalsi dve (nebo 3 a ja vzal jen 2? Uz nevim) SIM karty s novymi cisly se stejnym tarifem plus nejakou Nokii za 500,-

    Nezrušili papírové vyúčtování, jen všem nastavili jako výchozí elektronické. Čili kdo chce zpátky papírové, musí vlézt do nastavení služeb a vrátit si zase papírové.

    Ano, to je ten problem - korektni by bylo zachovat stavajici stav a zvyhodnit elektronickou formu spolu se zduraznovanim vyhod jako to udelal uz davno T-Mobile. Proc si mam vracet neco, co jsem si nenastavil a nastavit nechtel?

    Vodafone s posledním papírovým vyúčtováním posílal i upozornění

    Ano, jenze takhle zavaznou informaci by snad kazdy poslal extra dopisem a ne jako malou noticku uprostred reklamnich kecu ...

    a papírová vyúčtování taky nečtou a ani jim není divné, že už dobu neplatili telefon

    Na fakture ctu jen informace nutne k zaplaceni. Divne mi to zacalo byt, az kdyz jsem si precetl tenhle clanek, pri tom mnozstvi faktur, ktere mi pravidelne prubezne chodi me to ani nenapadlo. Faktem je, ze (jak jsem nasledne zjistil pohledem na posledni - elektronickou - fakturu), ze zrovna tyhle faktury platim inkasem a proto mi SIMka funguje.
    BTW kdyz jsme u tech elektronickych faktur - objevil jsem tam jen nahled posledni faktury - kde se tam da podivat i na starsi?

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 18:03:25     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re:
    Ad BTW - po prepnuti se na tu novou strukturu jsem to uz nasel celkem snadno. Ta puvodni byla pro mne hrozne neprehledna a tudiz musim rict, ze novy vzhled je (aspon pro mne) velke zlepseni.

     
    Komentář ze dne: 31.01.2011 15:54:43     Reagovat
    Autor: Joker - Joker
    Titulek:Re: Re:
    "T-Mobile (ani Paegas) mi NIKDY nezmenili svevolne tarif a ze jsem se starych tarifu drzel."
    Vidíte to, já například vlastním Twist kartu, která za posledních 10 let má asi třetí nebo čtvrtý tarif, aniž bych někdy o nějakou změnu žádal.

    Ale to moje byla konkrétně narážka na akci někdy kolem přechodu Paegasu na T-Mobile, kdy defacto oznámily, že od února všem "zvýhodňují" (= zdražují) tarify.

     
    Komentář ze dne: 31.01.2011 16:01:59     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re:
    všem určitě ne. Mám pořád stejný tarif, který byl v době Paegasu. Hodně let už není možné tenhle tarif získat. Přežívá jen u původních smluv. Pokoušejí se mě usmlouvat na jiný, ale svévolně změnu neudělali. Tarif je pořád stejný od prosince 2001 dodnes.

     
    Komentář ze dne: 31.01.2011 16:17:36     Reagovat
    Autor: opas - opas
    Titulek:Re: Re: Re:
    jenze twist neni smlouva.
    Ja mam taky za 15 let teprve druhy tarif.

     
    Komentář ze dne: 31.01.2011 16:33:28     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re:
    Twist je odjakziva predplacenka, ne tarif. Tam jsou vyznamne jine podminky.

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 19:11:19     Reagovat
    Autor: Egi - Egi
    Titulek:Re:
    Jak říká už výše iFos a jak jsem psal jinde i já:

    - také mám tarif ještě z let EuroTelu, který se již mnoho let neposkytuje. Takový mi nabídli a udržují jej, ať se jim to líbí nebo ne. Zákazník je zákazník.

    - ano, a to je ten problém. Ve smlouvě bylo, pokud se nepletu, napsáno, že vyúčtování je zasíláno (nikoli, že po něm musí zákazník kdesi čenichat), jakou formou a v jakých intervalech.

    - poslal nikoli upozornění, ale jakési tlachy o ochraně přírody. Taktéž se kloním k variantě, že slušná firma by to dala vědět extra dopisem.

    - divte se, ale ve stočlenné organizaci o X telefonních linkách od Y operátorů - ne, nesledují účetní všechny doklady. Přijde, ověří, zaplatí. Nepřijde, nezaplatí. Tak jednoduché to je. Ani se, buzny od Vodofónu, neobtěžovaly v takovémto případě poslat slušnou upomínku. Zmrdi.

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 23:25:38     Reagovat
    Autor: Skeptik - Skeptik
    Titulek:Re: Re:
    Ad stary tarif: pochopil jsem to tak ze saskarna s rusenim starych tarifu se u VF dela kvuli prechodu na novy system, ktery ma krome jineho umoznovat zobrazeni aktualni uctovane castky on-line. To mi pripada predevsim u tarifu docela uzitecne, zvlaste u internetovych sluzeb, kde lze propalit desetitisice docela snadno. U TO2 zase vitezi konzervativizmus starych tarifu, ovsem o ficurkach internetoveho veku si muzete nechat leda zdat. Kazdy si muze vybrat.

     
    Komentář ze dne: 25.01.2011 10:54:01     Reagovat
    Autor: Egi - Egi
    Titulek:Re: Re: Re:
    Určitě to užitečné je, ale znovu: pouze pro zákazníky, kteří si to přejí.
    Když dáte auto do servisu na seřízení světel a oni vám pak oznámí něco ve stylu: "Vyměnili jsme vám motor, je sice s dražším provozem, ale přibylo vám počítadlo okamžité spotřeby, a mimochodem nebudete týden moct jezdit, protože jste rozmařile vyhodil letáček za stěračem před půl rokem," asi se na ně budete dívat divně taky, ne?
    Mne nezajímá aktuální stav účtované částky, ba u telefonu ani internetové služby, jakož i všechny internetové píčurky.
    Zajímá mne, jak partner dodržuje to, co jsme si domluvili (notabene ještě stvrdili ve smlouvě).

     
    Komentář ze dne: 25.01.2011 17:25:57     Reagovat
    Autor: Skeptik - Skeptik
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Nepredpokladam ze kterakoli firma se bude svych zakazniku ptat jaky ma pouzivat ucetni system, nebo dokonce jim davat vybrat. To je dost interni zalezitost, tezko personalizovatelna (narozdil od motoru v aute). Pokud si VF mysli ze to bude zakazniky zajimat, zavede to. Zakaznici si zase mohou vybrat operatora.
    Osobne povazuji za prinosne ze alespon v tomhle se sluzby naseho triumviratu operatoru lisi.

     
    Komentář ze dne: 25.01.2011 18:01:39     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    To o ptani se zakazniku jaky ma pouzivat ucetni system je demagogie, takze to vynecham. Samozrejme, ze kvuli novemu systemu nemusi menit strukturu starych tarifu, to je snad jasne i tobe. Bylo by to stejne na hlavu jako kdybych ja svym smluvnim zakaznikum najednou jen tak oznamil, ze jim budu uctovat vyssi mesicni pausal, protoze jsem zmenil ucetni. Logicky krok by byl nenabidnout tu novou moznost on-line uctovani (nebo kvuli cemu vlastne meni ten system) u starych tarifu a tim motivovat zakazniky k dobrovolnemu prechodu na nektery z tarifu novych (takhle jsem dobrovolne zmenil pred lety tarif u T-Mobile na dnes uz taky nenabizeny a taky mi ho nikdo svevolne nemeni, jen obcas pri mem volani na infolinku zkusi nabidnout novy tarif), ale menit svevolne jednostranne drive dohodnute podminky mi zrovna korektni nepripada.

     
    Komentář ze dne: 26.01.2011 22:17:27     Reagovat
    Autor: Skeptik - Skeptik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ja v tom nevidim logickou chybu: VF meni ucetni system, takze zadna demagogie, proste fakt. Zrejme z nejakeho duvodu nelze nebo se nevyplati prevest vsechny tarify. TM ucetni system nemeni, takze muze stare tarify ponechat. Provozovat dva ucetni systemy (stary+novy) nedava prilis logiku a predpokladam ze moznost jednostrane zmeny tarifu bude osetrena ve vseobecnych podminkach (maji to tak vsichni operatori). Jsou zde zastoupeny obe varianty a ja mam moznost si mezi nimi vybrat. Muzeme s tim nesouhlasit, muzeme proti tomu protestovat...atd.

     
    Komentář ze dne: 27.01.2011 10:57:30     Reagovat
    Autor: JIP - JIP
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    2Skeptik: Vy SKUTEČNĚ věříte, že v superhypermodernějším "shitstému" nelze vytvoriřit jakýkoliv myslitelný tarif?
    Nevěřte tomu:)

     
    Komentář ze dne: 27.01.2011 11:32:23     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Vzpominam si na fanaticke fanousky Oskara, kteri se s tim mobilnim operatorem tehdy dokazali ztotoznit natolik, ze by omlouvali jakykoli sebenepopularnejsi krok tohoto operatora. Vzhledem k tehdejsimu zpusobu vedeni zamestnancu Oskara bych to chapal u nich, ale u zakazniku mi to nikdy prilis smysl nedavalo. I ostatni operatori meli tehdy sve zurive zastance, ale nikdy ne v takove masove mire jako Oskar. Nevzpomel bych si na to, ale Skeptik mi je svymi prispevky v tomto threadu docela pripomel ... navic, kdyz se jedna porad o toho sameho operatora.

    PS: Vcera jsem koukal na svoje SIMky (nacital jsem UMTS CellId vsech tri operatoru) a mam na nich jeste natistene "Eurotel GSM", "Paegas" a "Oskar" ;-) Dokonce jsem nedavno mezi jinymi SIM kartami nasel i tu zcela puvodni (dnes uz nefunkcni) Oskari SIMku ciste bilou zcela bez potisku ...

     
    Komentář ze dne: 28.01.2011 21:31:43     Reagovat
    Autor: Skeptik - Skeptik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    jiste vite ze kazdy projek ma svoje uskali...lze samozrejme vsechno :-)
    v realnem svete jsou ale limity - financni, casove, strategicke...a tak se proste vsechno nedela (viz. treba clanky Artura Denta). Nechapu co je na tom nepochopitelneho :-)

    2iFos: z me strany se urcite nejedna o jakoukoli obhajobu (pouzivam nebo jsem pouzival vsechny 4 operatory), jenom mi to pri elementarni znalosti marketingu nepripada nepochopitelne. Naopak - tyhle reakce se objevuji kazdou chvili, at uz to je ruseni starych tarifu nebo ruseni (napr.) webovych sms bran. Reakce jsou vzdy stejne.

    P.S.: kartu s paegasem mam jeste taky, ostatni uz byly nucene recyklovany (vida, pro zmenu Oskari figl s zivotnosti karet - mnozi jeste pamatuji)

     
    Komentář ze dne: 29.01.2011 06:56:37     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ano, je to ciste marketingove rozhodnuti jak ten zakaznickej povl ocurat, vzdyt oni to Oskarkovi fanousci zkousnou. S technickym resenim noveho ucetniho systemu to nema nic spolecneho, jen to byla vitana prilezitost. Jenze pokud tohle chovani zakaznici Vodafone opravdu zkousnou, obavam se, ze podobnou prasarnu casem zkusi i ostatni operatori.
    A neni to totez jako ruseni starych tarifu nebo sluzeb, tohle je nahrazovani starych tarifu novymi, pro nekoho mene vyhodnymi, stavajicim zakaznikum bez jejich souhlasu.

     
    Komentář ze dne: 01.02.2011 18:03:11     Reagovat
    Autor: JIP - JIP
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jj. Jde jen o to, co si zakaznici nechaji libit.
    Kdyz to ted vyjde, tak mohou klidne nabidnout tarif za korunu s volanim zdarma a po par mesicich se tento vyhodny tarif (tajne) zmeni na tarif "VolamJakCIP" za vyhodnych CZK2999,-

     
    Komentář ze dne: 27.01.2011 11:03:28     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jake dva ucetni systemy zase? A co takhle v novem systemu vytvorit tarif novy, ale presne s parametry tarifu stareho? Co? Nic? ;-)

     
    Komentář ze dne: 25.01.2011 11:55:41     Reagovat
    Autor: tomk - tomk
    Titulek:Re:
    (Jokerova chvála služeb Vodafone)
    Hm, moc hezké, ale jak vysvětlíte člověku, který před 1/4 rokem přešel s rodinou k Vodafonu, využil program Dvojka a má tak hovory kdykoli za 2 Kč (kdykoli je několikrát týdně nebo měsíčně, proto opravdu není zájem o jakýkoli paušál) a teď mu Vodafone "zlepší" služby tím, že čísla Dvojky zafixuje. Což znamená neztratit telefon/SIM a doufat, že za dalšího 1/4 roku tuto službu (opravdu to není léta poskytovaná služba opět "nevylepší". Chápu, že se Vodafonu více vyplácí zákazníci s útratou 400 Kč měsíčně a výš, než ti se 400 Kč každého půl roku, ale kde tohle skončí? Kdy přestanou být zajímaví i ti s útratou 400 Kč měsíčně? Za 1/4 roku? Později? Dřív?

     
    Komentář ze dne: 28.01.2011 23:53:57     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re:
    T-Mobil žádné staré tarify na nové automaticky nepřeváděl. Mám jeden prehistorický ještě od Paegasu, tak asi deset let, jestli se dobře pamatuji, při prodlužování smlouvy se vždy pokoušejí mě usmlouvat na přechod na jiný tarif, vzdoruju, takže tarif je pořád původní a k mému překvapení je ten starý tarif pořád výhodnější než ty nové.

     
    Komentář ze dne: 29.01.2011 06:46:53     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re:
    Ani T-Mobile ani O2.
    U T-Mobile uz osobne nemam ten uplne puvodni, ale dobrovolne jsem se rozhodl pro novejsi (dnes uz taky nenabizeny), protoze jednak se mi zvysil objem volani a ten puvodni prestal byt vyhodny, ale hlavne k tomu novemu nabidli dalsi nove sluzby, ktere k tomu puvodnimu aktivovat nesly a ja o ne mel zajem. Ale neprevedli mi nic automaticky. Ostatne na dalsi karte mam dodnes jeden z puvodnich partnerskych tarifu Paegas a funguje taky.
    U O2 mam tri karty s davno nenabizenym tarifem (Eurotel) T!P Relax (pozustatek po NMT siti) s nulovym pausalem a presto pro mne pomerne vyhodnym volanim. Taky mi na tom tarifu nezmenili vubec nic o co jsem sam nepozadal.
    Porad mi vychazi, ze jediny operator menici za behu svevolne bez souhlasu zakaznika podminky je Vodafone.
    U-Fona nepouzivam, tudiz neznam.

    Komentář ze dne: 24.01.2011 22:54:53     Reagovat
    Autor: bloody cardinal - bloody cardinal
    Titulek:
    mám O2 a jsem s jeho službami naprosto spokojen. Je to ale dáno hlavně tím, že to je firemní telefon a já neřeším, kolik co stojí, nevím, jaký mám tarif, nikdo nedržkuje, že provolám moc, takže co není pokažené, to nespravuj.

    Máme od nich ale i internet a když router přestal pracovati, otce nenapadlo nic lepšího, než koupit nový router od O2. Návod k tomu přiložený byl pro debily a abych se dostal do nastavení přístroje, musel jsem volat na helpdesk a chtít po nich heslo do přístroje. For the love of God, proč? To je takový problém tam přidat jeden papír se základními údaji?

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 22:59:04     Reagovat
    Autor: bloody cardinal - bloody cardinal
    Titulek:Re:
    ad router: nehledě na to, že ten zmetek co chvilku přestane fungovat. Tohle se sice dělo i za dob starého routeru, ale míň. Na net doporučuju České radiokomunikace a kombinaci modem+switch, případně +wlan switch.

    Komentář ze dne: 25.01.2011 15:41:48     Reagovat
    Autor: kondo - Miro
    Titulek:zlepšujeme
    No, ja som pracovne v česku už sedem rokov a postupne som bol u všetkých operátorov...zatiaľ či chcem či nie, je VF ten najschodnejší...s cenami na predplatenej karte.
    Buďme ale úprimný, i keď sa to samozrejme nehovorí "nahlas", tak sú isto medzi nimi nejaké dohody, veď ako inak si vysvetliť, že tu už v 21 storočí ani jeden nemá sekundovú tarifikáciu od prvej sekundy, čo už mimochodom na slovensku je viac než 10 rokov, podobne aj v iných okolitých krajinách..a to sa týka i veľmi podobných cien, akcií a tak...holt, sú to peniažky, ktoré tečú samé..

    Komentář ze dne: 27.01.2011 11:02:27     Reagovat
    Autor: JIP - JIP
    Titulek:Jak to je...
    Úbytek jakýchkoliv aktivních čísel má pro operátora dva hlavní (protichůdné) aspekty.

    1) Omezení provozu na již zbudované síti.
    Síť musí mít určitou kapacitu provozu. Ta je u všech našich operátorů dost předimenzovaná - což umožňuje nabízet propagační akce (typu MMS na určitou dobu zdarma).
    Proto tento aspekt vlastně pro operátora ani není ve nic pozitivního.

    2) Zastavení všech příjmů za tyto čísla:
    Kromě přímých plateb daného úživatele se tím zastaví i příjmy za spojovací poplatky na ono číslo (pokud na něj někdo volá). To operátor pocítí tím více - čím více aktivní číslo je.

    Vzhledem k tomu, že trh v ČR je nasycený, tak reálně fungující konkurence by se měla o všechny stávající zákazníky prát. Očividně funguje jistá zákulisní dohoda, která nenutí být moc konkurenční.
    Jí momentálně asi nejvíce a velmi drze využívá právě Vodafone, který mnohým svým zákazníkům dělá fakt nepříjemné věci.

    Zákazníci mají dvě možnosti:
    1) Přejít k někomu, kdo tak drzý není.
    2) Omezit svou závislost na mobilní komunikaci - a tím snížit celkové příjmy operátorů.

    Komentář ze dne: 27.01.2011 14:36:21     Reagovat
    Autor: Kokejso - Neregistrovaný
    Titulek:Jak stáhnout fakturu?
    Fakturu jsem dostala jen jednou. Pak jsem si ji stahovala a tiskla sama. Teď mám platit, ale faktura je nepřístupná kvůli přečíslování mého mobilu. O nic jsem nežádala. Změna, kterou mi navrhli, mi přišla dráž. Chci pryč, ale nevím jak to udělat. MM

     
    Komentář ze dne: 28.01.2011 16:43:40     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Jak stáhnout fakturu?
    Zavolej infolinku a proklikej se k zivemu cloveku. Kdyz jsem tam ted nedavno volal ja, byla slecna velice korektni a ochotna (to za dob Oskara nebyvalo)

    Komentář ze dne: 01.02.2011 13:35:06     Reagovat
    Autor: Lucc - Lucc
    Titulek:
    Díky moc za článek, hlavně za to, že mi oznámil to, na co u Vodafonu zapomněli - že se mi mění tarif ze Slyším Vás na Odepiš. A zrovna jak na sviňu jsem včera večer volal z manželčiného na pevnou, snad po půl roce. Toš jsem si řekl, že neudělám chybu, když se spojím s živým člověkem na lince a prodebatuji to s ním. Slečna (chvíli to trvalo, než jsem se k ní proklikal tím systémem, ale vzala to za chvilku) byla velmi příjemná a hned mi sama nabídla sex, ehm, pardon, že ty peníze vrátí. Co se ale nestalo, když se jukla do systému, tak zjistila, že manželčino číslo ještě není převedené na nový systém (moje ano) - takže poplach byl zbytečný. Tak jako tak, od VF mi přijde velice nekorektní, že zprávu o změně tarifu nikde neoznámil. Nemohu to najít na vodafone.cz/zlepsujeme, není to ani v SMS, co mi poslali (znovu jsem si je četl). Tarif klidně oželím, ale tohle jednání mi vadí.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.