D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Honda Civic 7...
    (ze dne 25.09.2005, autor článku: Analyst)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 25.09.2005 22:07:32     Reagovat
    Autor: Ebo - Neregistrovaný
    Titulek:joo..jak říkám už 8 let
    až já budu dospělej a budu vydělávat, tak si taky koupím konečně auto.. Jinak dobrej článek..

    Komentář ze dne: 25.09.2005 22:47:35     Reagovat
    Autor: Scryper - Neregistrovaný
    Titulek:volvo
    a co treba volvo S40 nebo V50?;-)

    Komentář ze dne: 26.09.2005 08:42:29     Reagovat
    Autor: gogo - Neregistrovaný
    Titulek:A co Accord?
    Nač čekat na UFOuna 8. gen., - co takhle Accord?
    U starších nafťáků je bohužel jen pětikvalt, nové modely už mají konečně šest rychlostí. U benzínu to ale tolik nevadí.

     
    Komentář ze dne: 26.09.2005 10:37:47     Reagovat
    Autor: jarmil - Neregistrovaný
    Titulek:Re: A co Accord?
    Jakou výhodu má šestikvalt? V článku se na něj autor odkazuje jako na plus, to samé příspěvek, na který reaguji.

    Nedávno jsem pořídil Alfa Romeo 166, 3.0 V6, 226 koní, 1680 kg, shodou okolností s 6-kvaltem. 2ka jede do 95 km/h, 3ka do 145 km/h, 4ka do 200 km/h, 5ka do 230 km/h a 6ka nevím, nejvíc jsem jel 250 km/h.

    6ka točí při 80 km/h 2000 ot./min, po městě zvládne i 50-60 km/h. Při rozjezdu do řekněme 80 km/h z 0 km/h je neskutečná otrava řadit 1-2-3-4-5-6, při svižném rozjezdu pak řadím 1-2-6. Při svižném předjíždění ve městě podřazuji 6-3, při běžném vůbec. Na D1 udrží 6ka 230 km/h na tempomat kopec nekopec.

    Celkově mi 5ka připadá jako zbytečná, uvítal bych 5kvalt s rychlostmi dále od sebe. Tenhle názor jsem slyšel z více stran, proto by mne zajímalo, jaké výhody vidíte v 6kvaltu. Samozřejmě kromě toho, že můžete říkat "mám tam 6kvalt".

     
    Komentář ze dne: 26.09.2005 11:01:22     Reagovat
    Autor: Yokotashi - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: A co Accord?
    Jaka je vyhoda mit 5 i 6? Pokud vam na dlouhou cestu nekdo nacpe omezeni na 50km/h a vas stroj uz se na 6 bude branit (netusim, jak jde ten trilitr podtocit - mam petkrat mensi motor), tak bude 5, nebo 4 ten spravny kvalt. Zvlast do kopce asi nebude chtit jet 50 na 6tku.

    Principialne plati, ze na prazdnych rovnych silnicich bez omezeni lze jezdit i s trikvaltem (viz volha), cim vic kvaltu, tim lepsi prizpusobeni otacek motoru k (okolim vnucene) rychlosti, takze nizsi spotreba.

     
    Komentář ze dne: 26.09.2005 11:07:37     Reagovat
    Autor: luboš - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: A co Accord?
    Jenže spotřeba nebude zrovna to, co by lidi jezdící na D1 230 do kopce na tempomat zajímalo. Pokud to není jen foukání si ega, tak jsem fakt rád, že od D1 bydlím daleko předaleko, toho pána s Alfou bych nechtěl potkat. Pro šťouraly, už jsem s Alfou jel 210 km/h z Prahy do Poděbrad, v noci, dálnice absolutně prázdná (to byly časy, před lety, když nejezdilo tolik aut), inu mladická nerozvážnost, nijak mě neláká to opakovat.

     
    Komentář ze dne: 26.09.2005 13:26:41     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: A co Accord?
    Mrzí mne, že se příspěvek s "foukáním si ega" objevil zrovna od Vás. Snažil jsem se svou reakci formulovat tak, aby to nikoho ani nenapadlo. Pro Vaši informaci, po D1 jezdím do tachometrových 150 km/h, jinak to není bezpečné. Nicméně je dobré vědět, jaké má auto limity, a to lze jedině vyzkoušet. D1 je pro zkoušení vhodná (např. v noci), neboť zahrnuje mnoho zatáček, stoupání a klesání. Silný motor mám proto, že ne všude je dálnice, často jezdím např. Praha-Budějovice nebo Budějovice-Brno. Když na těchto úsecích jedete 70 km/h za dvěma kamiony a Favoritem v závěsu, nepředjedete je na krátkém úseku ani s Oktáfkou f tédéíčku... s benzínovým 3.0 bez problémů a bezpečně (čas strávený v podobných kolonách nepovažuji za přínosný pro nikoho, proto se jeho délku snažím omezovat). Rychlosti vyšší než 200 km/h pak výrazně urychlují pohyb např. po Německu.

    Informace o rychlostech jsem do předchozího příspěvku přidal v očekávání konstruktivní diskuze na téma vhodnosti 6kvaltu, příp. Alfího zpřevodování.

     
    Komentář ze dne: 26.09.2005 13:06:04     Reagovat
    Autor: jarmil - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: A co Accord?
    Teoreticky bych to vysvětlil stejně, ale v praxi se mi zdá, že je tam těch rychlostí zbytečně moc. Motor táhle slušně od 1000 do 6000 ot./min. Když bude na 6ku podtočený, můžu podřadit na 5 nebo 4. Analogicky u 5kvaltu podřadím na 4ku. U 6kvaltu mám dilema, jestli 5 nebo 4... rád bych znal algoritmus někoho jiného s 6kvaltem, kdy a jak používá 4 a 5.

     
    Komentář ze dne: 26.09.2005 13:13:47     Reagovat
    Autor: KFL - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: A co Accord?
    Je nutno si primarne uvedomit, ze pocet rychlosti neni odrazem modni vlny, anebo vylepseni, ale co nejefektivnejsiho vyuziti potencionalu motoru spolecne se zprevodovanim.

    Vicestupnove (tj. 6 ci 7 stupnu) prevodovky jsou konstruovany pro hladsi prenos kroutaku na silnici, usporu paliva a dalsi aspekty, ktere maji vliv na dynamiku auta, rychlost, spotrebu a dalsich X veci. A stejne tak petikvalty... A co je nejdulezitejsi - kazda prevodovka je stavena pro konkretni motor.

    Cim vic kvaltu, tim obvykle vyssi tocivost motoru a kratsi "akcni" radius kazde rychlosti. Pro srovnani - Impreza STI ma sest rychlost, Evo VIII jen pet. V Impreze se musi porad radit, aby se motor drzel v otackach, Evo diky delsim kvaltum ma akcni otacky lepe dostupne a jejich efekt je delsi ..

     
    Komentář ze dne: 26.09.2005 21:13:35     Reagovat
    Autor: MareKKK - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: A co Accord?
    len pre informaciu - EVO VIII sa vyraba aj so 6 stupnovou prevodovkou a na okruhu jasne porazila EVO VIII s 5 stupnovou - ja by som teda jasne volil auto s 6 stupnami aj za cenu castejsieho radenia...

    zdroj: video BEST MOTORING : FACTORY FIGHTERS

     
    Komentář ze dne: 26.09.2005 16:09:10     Reagovat
    Autor: pg - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: A co Accord?
    Tak když tam máte předimenzovaný motor, kterým byste mohl orat, tak je vám nějaké efektivní zpřevodování fakt jedno a u takového auta neřešíte ani spotřebu.

    Obecně je to tak, že motor má určitou oblast, kde se chová efektivně (spotřeba/výkon/moment/životnost). Cílem konstruktérů je umožnit využití této oblasti v provozu. Benzín je schopen většího rozsahu otáček (hondy do 8000 .-) ), diesel jde od dobře od 2000, ale nad 4000 většinou rychle vadne - ztrácí moment.
    Proto je dobré mít převodovku takovou, aby obsáhla celé pásmo použitelných rychlostí bez extrémního vytáčení motoru.

    Jel jsem zatím je obyčenou octáfkou f tédéíčku :-) a šestku tam řadím při 150 km/h
    Podobná oktávka 1,8 T benzín má pět rychlostí a při 180 km/h už točí celkem dost, jede i 200, ale to už jsem měl trochu strach a rafiku u červeného pole. Pochopitelně byla prázdná a rovná dálnice (z Rozvadova)

    U těch Accordů na naftu vidím šestou rychlost jako naprostou nutnost, pokud hodláme jezdit nad 130 km/h. Spíš se divím, že s tím přišli až teď. Osobně si myslím, že zachrápali a konkurence je předběhla. Snad si nová převodovka bude s motorem rozumět tak, jak jsme u hond zvyklí.

     
    Komentář ze dne: 27.09.2005 12:57:43     Reagovat
    Autor: David - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: A co Accord?
    Mám Opela, ty jsou známé celkem dlouhými převody. Motor mi točí na 5 ku při 80 km/h 2000 rpm (jako ta 6-ka v Alfě), takže přínos, jak píšeš, opravdu nevidím (navíc 2-ka se dá hnát až k 90-ti, 3-ka ke 130-ti a 4-ku jsem nezkoušel). Podle mě ta 6-ka je přínosná, když motor točí 2000 rpm řekněme při 120-ti. Navíc podle toho co popisuješ, tak při 250 km/h musí být otáčky motoru 6250 rpm, a to je už pěknej hukot, to si u výkonného moderního auta představuji jinak. A navíc, když je motor s plochým točivým momentem, tak na počtu valtů záleží méně než u motoru s výraznou špičkou M.

     
    Komentář ze dne: 21.11.2005 18:56:40     Reagovat
    Autor: Rigor - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: A co Accord?
    Šestikvalt má výhodu právě se slabším motorem, kde přece jen hodně záleží na otáčkách ve kterých se pohybujete.

    Konkrétně u zmiňované 1.6 od Hondy by se hodil; převodovka je příjemně krátce zpřevodována, címž ovšem hodně trpí jízda ve větší rychlosti na dálnici - na 5ku opravdu svižně zrychluje a předjede i zmíněné Tdi, ale není to nic pro stálou jízdu - na 160+ je motor zbytečně vytočený, nemluvím o spotřebě (s Civicem jsem jel Liberec - Pha zpět, ustálených 160, žádná prudká akcelerace a s hrůzou jsem zjistil že to žralo 11litrů!).

    Případem pro sebe jsou tzv. 5+1 kvalty, používané hlavně ve spojení s nafťákem, kde max rychlost dosáhnete na 5tku a 6tka je vyloženě dálniční a dovoluje Vám jet 130 na cca 2000ot.

    Jinak jde hlavně o styl jízdy, jaký preferujete. Pro řidiče, který si jízdu užívá a rád jezdí svižně, hodně zatáček atd., je lepší nakrátko zpřevodovanej šestikvalt, ale pro člověka kterej se přesunuje "výletním" tempem z bodu a do b je asi lepší pětikvalt (nebo automat :) )

    Komentář ze dne: 26.09.2005 10:31:38     Reagovat
    Autor: Sandokan - Neregistrovaný
    Titulek:Civic
    Mám Civika model 1998. Jen jezdím, jezdím a jezdím, zatím přes 250 000 km bez problémů

     
    Komentář ze dne: 29.09.2005 13:19:49     Reagovat
    Autor: drobik - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Civic
    Mam Civika 3D 1.4 model 2004. Rovnako len jazdim, jazdim a jazdim. Za 15 mesiacov 80tis km bez problemov a zaroven pri velmi slusnej spotrebe.

     
    Komentář ze dne: 30.11.2005 12:07:58     Reagovat
    Autor: Bret - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Civic
    Já mám civic 1.4 5D r.v. 2003 a taky jen jezdím, jezdím a jezdím :-). Je to naprosto bezproblémové auto :-)

    Komentář ze dne: 26.09.2005 10:47:03     Reagovat
    Autor: ryba - Neregistrovaný
    Titulek:dobre
    pekny clanek, celkem vyjadruje dilema asi kazdeho, kdo dela nejhorsi investici v zivote:) Jen si myslim, ze si s tebou v cechach o jinych autech nez o modlach typu Skoda a Ww nepokeca.

    Jinak, zkousel jsi Mitsubishi Lancer 2.0 WGN? 1.6 je pomerne scipla, ale 2.0 spolu s fantastickym podvozkem opravdu budi respekt:)

     
    Komentář ze dne: 26.09.2005 11:04:11     Reagovat
    Autor: Yokotashi - Neregistrovaný
    Titulek:Re: dobre
    Nejhorsi investice v zivote je pocitac: Pentium MMX 233MHz, 64MB RAM, IDE 1GB, SCSI 1+2GB, SCSI Adaptec 2940, CDROM Toshiba XM6203 ... kolik byste za to dneska dali? 1000kc? Ja to kupoval za 100x vic ... to se vam s autem za 8 let nestane, i Trabant staval 35000 a dnes stoji 500kc, to je jen 70x za mnohem vic, nez je 8 let ...

     
    Komentář ze dne: 26.09.2005 11:22:59     Reagovat
    Autor: otto - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: dobre
    Druhá nejhorší :o).

     
    Komentář ze dne: 26.09.2005 11:52:13     Reagovat
    Autor: Bohovrah - Neregistrovaný
    Titulek:Re: dobre
    V souvislosti s auty patri slovo "investice" do uvozovek:-) (nechytat za slovo, nemluvim o autech, ktera vydelavaji a tenhle clanek taky ne)

    Komentář ze dne: 26.09.2005 12:59:54     Reagovat
    Autor: Votrapa - Neregistrovaný
    Titulek:nechápu
    Přiznám se, že jsem celkem celkem odolný typ - nepřekvapí mě politické třenice, útěky nebezpečných zločinců "okénkem od záchodu" a s pochopením pokyvuji i nad "proklepnutím technařů"...

    Co mě ale nikdy nepřestane překvapovat je to, jak lidé rozmařile nakládají se svými úsporami. Chápu že člověk jako Fidelis Schee může zahradníkovi koupit oktávku jentak od boku, ale podle vašeho líčení pro vás není milión "drobné spropitné". Asi nebudu přehánět, když napíšu že mi z vaší formy výběru vstávaly vlasy hrůzou hlavě. Nebudu tady rozebírat a komentovat váš postup, ale spíš napíšu jak vybírám auto já.
    1) určím si co by auto mělo splňovat/co od něj budu chtít
    S touto volbou souvisí klíčová položka nového vozu - motor. Pokud najedu ročně 30T+, jezdím často s plným autem nebo chci mít rozumné provozní náklady i při svižné jízdě, volím diesel, v opačném případě "volím" jen objem benzínového motoru. A jak s tím souvisí výběr vozu - naftové motory pežot umí, benzín nic moc, naftu od hondy a toyoty ani neseženete (v této cenové kategorii), u škody je to poměrně hrůza v obou kategorích...
    Další parametry pro výběr jsou styl jízdy - benzín od hondy a toyoty se musí točit (všimněte si v jakých otáčkách je k dispozici největší výkon), kdežto škodovka a pežot většinou táhnou více odspodu. (optimální je volit podle výkonové křivky). Je faktem že oba točivé motory jsou poměrně úsporné i ve vyšších otáčkách, ale ne každý toleuje ten hluk...

    To samé platí i o podvozcích - vámi zmiňovaný expert sice přispěl několika "expertními radami", ale jejich informační hodnota se limitně blíží k nule. Stačí si jen uvědomit, že většina aut k testům dostává jiná kola než mají sériovky (prý kvůli fotogeničnosti) a informace o chování na silnici je rázem k ničemu (zkuste se projet v oktávce s nízkoprofilovejch 205kovejch 17" na litejch kolech a pak znova v tý samý na užších 16" balónech. Už vůbec nemluvím o tom, že nastavení většiny aut není úplně identický a u novináři rasovanejch aut to platí trojnásob. Takže jediná rada je - projet se sám...
    (můj soukromej názor je, že podvozky moderních aut jsou v současný době už na takový úrovni, že rozdíl mezi auty jedné třídy je minimální)

    2) spolehlivost - nebudu se radši ptát co to bylo za odborníka a z jakého časopisu, ale v první řadě vám měl říci, že P307 byl hrůza. Sám jsem vlastníkem jiného vozu této značky, ale chtě nechtě musím přiznat že P307 bych nechtěl ani zadarmo. Takové problémy, jaké byly v prvních letech výroby (podvozek, elektrika...) jsem snad u nového vozu ještě nezažil - doporučuji projít si pár fór na auto serverech ať víte čemu jste se vyhnul.

    Pro dobrý výběr vozu se kterým je člověk spokojený je potřeba znát desítky "parametrů" a tak bych se rozhodně bych se nenechával zviklat moudrama typu:
    Mají úplně na houby řízení, zoufalý řazení a průměrný motory. Ale lidi jsou stádo...“.
    A na statistiky je nutný se také dívat v určitém světle (a hlavně vědět o čem ty statistiky jsou - spusta expertů hází pojmama TUV nebo ADAC a netuší, co se v těch stattisitkách doopravdy říká)

    Nechce se mi to tady rozebírat podrobněji (bylo by to na samostatnej článek), ale pokud máte zájem, napište mi na mejl a zkusíme se nějak domluvit...

     
    Komentář ze dne: 26.09.2005 13:07:04     Reagovat
    Autor: KFL - Neregistrovaný
    Titulek:Re: nechápu
    Myslim, ze kriteria vyberu auta jsou kazdemu vlastni. Autor clanku ocividne spise tape a chyta se kazdeho stebla. Nedivim se mu. Kdyz jde k dispozici pul milionu, je vyber takovy, ze se z toho toci hlava. Ne kazdy ma preference a ne kazdy vi, co od auta v podstate chce. Rozhodne bych si ovsem nedovolil tvrdit, ze vyhazuje penize oknem nebo rozmarile utraci...

    Vase kriteria samozrejme chapu a ja osobne je pri vyberu take zvazuji. Co se ale spolehlivosti tyce, pak myslim, ze nejspolehlivejsimi zdroji informaci jsou prave fora majitelu, kluby jednotlivych znacek - tam se clovek dozvi nejvic. Nejake tistene statistiky nebo testy v casopisech muzou byt ovlivnene a hlavne je clovek nemusi pochopit spravne. Kdezto kdyz cloveku majitel auta napise, ze je to plecka, kterou by nejradsi hodil ze skaly a oduvodni to nekolika argumenty, hned ma clovek jiny pohled.

    Nejdulezitejsi je, aby si clovek vytvoril nazor a smer, kterym chce jit.

     
    Komentář ze dne: 26.09.2005 13:31:10     Reagovat
    Autor: Bohovrah - Neregistrovaný
    Titulek:Re: nechápu
    Ty ses koukam odbornik na slovo vzaty.

    1) benzin od Hondy ani od Toyoty se tocit nemusi, to je povera neznalych blbecku, kteri s temi auty nikdy nejeli (kdyz uz pane Votrapo vybirate podle krivky kroutaku, urcite vam neuslo, ze v nizkych otackach maji tyto motory kroutak vice-mene stejny, jako slabsi konkurence - jen, narozdil od te slabsi konkurence, pri vytoceni nechcipaji, ale nabidnou neco navic)

    2) ty vis, co mel dotycny poradce na aute? Zasvecene tady tlachas o gumach a o nulove hodnote, pritom ale vubec netusis, v cem (a na cem) dotycny jezdil. Ze ruzna kola = ruzne jizdni vlastnosti snad vi i male dite. A ze rozdil mezi podvozky v ramci tridy je minimalni jen podtrhuje dojem, ze se v autech v podstate vubec nevyznas.

    Takze jestli ti nekdo bude psat na mail a doufat v seriozni informace, to si muze rovnou zajit do AAA Auto(vrakoviste), tam se dozvi to stejne.

     
    Komentář ze dne: 26.09.2005 14:09:01     Reagovat
    Autor: NNico - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: nechápu
    A jéje, taky jeden z "chytrých", který si myslí, že zkonzumoval Šalamounovo hovno. Odkdy nejsou japonci vysokotočkový???? Jen na okraj - lítal jsem dost dlouho s dvoulitrovou Hondou CR-V a pokud jsem ji netočil ke 4 tisícům, tak to byla líná jebka. Až kolem 4 tisíc otáček to teprv bylo auto, se kterým se dá jet. Tohle se všeobecně ví o všech konstrukcích benzínových motorů japonské provenience. Takže s invektivami bych brzdil. A k druhé straně - jezdím s 1.8i 8v od VW a můžu ho začít točit u 2 tisíc a jde za plynem velice elasticky. A to tomu motoru je už hodně, možná je starší, než Vaše datum narození.

    Co se týká zbytku - ani jeden konstruktivní argument, který by podložil Vaše mínění, jen napadení přispěvatele spojené s arogantním tykáním, ts ts ts.

     
    Komentář ze dne: 26.09.2005 14:16:03     Reagovat
    Autor: týpek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: nechápu
    1.8 8V od VW táhne od spodu :-)))))))))))))))))

     
    Komentář ze dne: 26.09.2005 15:01:51     Reagovat
    Autor: Bohovrah - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: nechápu
    Tak me napada, ze se to asi ma cist odzadu - V8 8.1. To by "odspodu" tahnout mohlo:-) Ale zase VW nic takoveho nema, pokud vim (i kdyz mezi veterany mozna ano, kdo vi:-))))

     
    Komentář ze dne: 26.09.2005 15:20:36     Reagovat
    Autor: týpek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: nechápu
    Vím, že to jeden čas dávali do 1 a 2 golfu i passatů by se několik našlo (tuším, že měl nějakých 66 kw). další generace byla dokonce i v oktávkách (nespolehlivost, slabé výkony a vysoká spotřeba) a nakonec to vyřešila až 1.8 turbo, ale to je jiná pohádka, jiný motor :-).. To co mám každou chvíli čest si vyzkoušet, je horor snad i pro vyznavače tohoto echtkoncernu. Šéf si zakoupil A3 s motorem 1.6 8V (novou, předváděcí model). Jako nečekal jsem zázraky, ale tohle je skutečně hárdkór. Jakmile to nemá 3tis. otáček tak to absolutně nejede, nad 4tis. už to nejede. Troufám si úplně klidně tvrdit, že moje fábie 1.4 je na tom se zrychlením lépe, asi to bude tou vahou A3, je někde kolem 1450kg. Když pomyslím na to, jak agresivně a sportovně to vypadá, myslím, že někomu od folkcvágnů už totálně jeblo...

     
    Komentář ze dne: 26.09.2005 15:47:10     Reagovat
    Autor: Votrapa - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: nechápu
    Jen blázen si koupí do takhle těžkýho auta takovejhle motor. Ten je tam jen proto, aby automobilka mohla v reklamách psát - "již od...".

    Přirovnal bych to k superlevnejm "akčním nabídkám" hyperMEGAmárketů - pivo již od 3.50 Kč. Pít se to nedá, ale sme nejlevnější.

    Jinak - přiznám se že A3 obecně nechápu (teda spíš její kupce) - malý předražený auto, který nenabídne ani charizma, ani jízdní výkony, ani užitné vlastnosti...

     
    Komentář ze dne: 26.09.2005 17:51:32     Reagovat
    Autor: Bohovrah - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: nechápu
    To ne, tahle hruza, o ktere nam NNico tvrdi, ze vyborne tahne odspoda se do oktavek nikdy nedavala. Hosi z MB zacali s novym motorem 1.8 20V/92 kW, ktery mel relativne slusny vykon, ale zral jako tank. Jeho problemy castecne vyresila uprava sani a nejake dalsi drobnosti, takze se spotreba snizila, to uz vsak byla v nabidce verze turbo (IMHO nejlepsi koncernovy benzin) a puvodni motor se sve povesti nenazraneho otesanka nikdy nezbavil. Kamarad, ktery v te dobe delal u dealera Skody vzdycky daval k dobru historky o kyselych xichtech majitelu, ktere spotreba dost vydesila a chteli, aby auto nekdo opravil:-) Ono jezdit s 1.8 po meste za 12-14 litru (v zime) je dost bidny vysledek i na RS.

    Ta A3 musi byt mazec:-) No jo, to je ten "naskok diky technice", takova predpotopni osmiventilova sunka (pro votrapu a NNica: pardon, chci rict moderni technika s uzasnym kroutakem "vocpoda") je skutecnym image-makerem:-) Holt za ctyri kruhy na grilu je potreba nekdy zaplatit vic, nez jen penize:-) Kazdopadne jen vahou to nebude, ta je podle audi.cz jen 1205 kg.

     
    Komentář ze dne: 26.09.2005 18:00:13     Reagovat
    Autor: týpek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nechápu
    Vždycky když v tom sedím, modlím se, abych nepotkal nasranýho trabantistu na světlech :-)

     
    Komentář ze dne: 26.09.2005 14:59:13     Reagovat
    Autor: Bohovrah - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: nechápu
    "Vysokootackovy" neznamena, ze se musi tocit, ale ze se tocit da a ze diky tomu taky v tech vysokych otackach podava nadprumerne vykony. Zdaleka takove nejsou vsechny japonske motory. To jen tak na okraj. Ted k tem konkretnim motorum, pujdu trochu do extremu, aby to bylo dobre videt:

    VW 1.6/74 kW ma nizko polozene maximum kroutaku i vykonu. Honda 1.6/118 kW ma oboji polozene hodne, HODNE vysoko. To vsak neznamena, ze uz 90% kroutaku neni nekde u 3000 otacek. A svete div se, ono tech 90% je skoro tolik, kolik 100% u toho VW.

    Ted k tomu tvemu prikladu (jsme na netu, takze tykani nepovazuju za problem, jestli ti to vadi, doporucuju na diskuse nechodit):
    CR-V znam z vlastni zkusenosti jen v soucasne generaci s 2.0 benzinem. Nutnost tocit tento motor ke 4 tisicum jsem nepocitil a toto tvrzeni povazuju za naprosty nesmysl. A ze 1.8 od VW jde "elasticky za plynem"? Hmm, zajimave.

    Jestli je ten motor starsi, nez ja, tak jde nejspis o nejaky veteran. Podle architektury toho motoru je to vsak vlastne logicke.

    Jinak porovnani SUV s nejakou nejspis stredni tridou (pokud vim, hruzu 1.8 8v 55 (nebo 66?) kW mel znamy v Passatu) jen dale svedci o neschopnosti tveho nezaslepeneho pohledu. Predpokladam, ze kdyby ten tvuj elasticky motor pohanel CR-V, blahem bys zrovna nechrochtal, protoze by to sotva jelo. Naopak, 110 kW ve svem aute bys urcite taky zkritizoval, ze? Priste trochu soudnosti a nesrovnavat jabka s hruskama.

    Kdyz to tak znovu ctu, vidim, ze:
    1) kritizujes me za invektivy, sam jimi vsak nesetris (coz je ponekud ubohe)
    2) kritizujes me za nedostatek argumentu, sam vsak neuvadis zadne
    3) mluvis o salamounove hovne v souvislosti se mnou, sam jsi ho vsak nejspis skutecne jedl, jinak si tolik protikladu a nesmyslu v pomerne kratkem prispevku nedovedu vysvetlit.
    4) ts ts ts

     
    Komentář ze dne: 27.09.2005 22:58:09     Reagovat
    Autor: Kuba - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: nechápu
    mam primeru 2litr 16v 140 koni. do tech 4 tisic je to normalni motor (neco jak vw nebo podobne) nerek bych rozhodne liny ale spis obycejny, s dostatecnym vykonem. jak to prekroci 4 tisice tak se z toho ovsem stava celkem formule tam se muze jit vw vycpat (prakticke zkusenosti). takze kdyz chci jezdit na pohodu, jezdim kolem 3t otacek a bohate to staci. kdyz to chci provetrat pripadne echt specham, jedu 4-6t otacek (otackomer je do 8mi, omezovac na 7,5 - tak vysoko se vw motor podiva jen jednou za zivot) sice to trochu vic zere ale jede jako drak.

     
    Komentář ze dne: 26.09.2005 15:36:30     Reagovat
    Autor: Votrapa - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: nechápu
    1) nepíšu nic o křivce krouťáku ale výkonu. Už zde bych mohl skončit, protože pokud nerozlišíte tyto dvě klíčové položky, nemá cenu se s vámi přít dál. Snad jen abych před vámi podobnými varoval ostatní zareaguju na zbytek.

    2) ano, je pravda že nevím co měl dotyčný za obutí, ale zeptejte se kteréhokoliv novináře na "kola na testovaných vozech". Nebo ještě snadněji - podívejte se na fotky z testů na ar nebo auto.cz. Všude kola tak "o řád" větší než sériovky. A že "to ví i malé" dítě? Já když někde popisuju jízdní vlastnosti vozu, nikdy nezapomenu připomenout i kola a obutí (to jen tak k vypovídací hodnotě informací).

    Křivky a grafy - pokud by někdo měl čas a chuť si udělat obrázek...

    škoda - 1.6 old
    http://www.skoda-auto.com/importer/webcontrols/techdata.aspx?set=model&modelcode=1Z3&equipmentcode=1&motorcode=G4&actioncode=&modelyear=2006

    škoda - 1.6 fsi
    http://www.skoda-auto.com/importer/webcontrols/techdata.aspx?set=model&modelcode=1Z3&equipmentcode=2&motorcode=K4&actioncode=&modelyear=2006

    honda 1,7 & 1.8 vvti
    http://www.hondaclub.cz/default.asp?what=a&a_id=785&s_id=2

     
    Komentář ze dne: 26.09.2005 16:29:55     Reagovat
    Autor: Bohovrah - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: nechápu
    1) no ty se mi snad zdas:-) Mozna by nebylo od veci vedet, ze "vykon, otacky, kroutak" jsou vsechno soucasti jedne rovnice.

    2) na obrazky jsem se dival, na zakladnich vybavach jsou plechy uplne bezne, takze nevim, o co se tady snazis.

    Krivky a grafy: diky za ne, krasne dokazuji, ze Honda ma ty motory mnohem lepsi (i kdyz je ta 1.7 vyssi objem). Kdyz vezmu kroutak, tak:

    pri 2000 otackach:
    MPi: cca 130
    FSI: cca 135
    Honda: 140

    pri 6500:
    MPi: co to je 6500?
    FSI: kdyz se hecnu a nezastavi me omezovac, budu mit tak 120
    Honda: 140

    Pouzitelny rozsah otacek je podstatne vyssi, pritom uz pri 2000 ma Honda lepsi kroutak. Co vic bys chtel?

    Pokud jde o vykon, pak pri 4000 dava Honda 70 kW, FSI 65 a MPi 60. Vzhledem k tomu, ze vykon je zavisly na otackach a kroutaku, nebude Honda pri 2000 otackach vypadat o nic hur, nez oba motory VW.

     
    Komentář ze dne: 26.09.2005 21:38:07     Reagovat
    Autor: MareKKK - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: nechápu
    to Votrapa
    neviem presne co ste tymi grafmi chceli dokazat ale ja z nich vidim len to ze motor honda je jasne najlepsi (aj ked je pravda ye na porovnavanie v tejto skupine sa moc nehodi lebo nema zhodny objem ako predchadzajuce dva)

     
    Komentář ze dne: 27.09.2005 16:18:47     Reagovat
    Autor: Votrapa - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: nechápu
    Nepotřebujte někdo očního lékaře? Vidíte průběh těch křivek? Větší motor má jen o málo větší krouťák dole? Když to vezmu do extrémů - moderní (větší) motor od hondy má v nízkých otáčkách jen o pár Nm větší krouťák než prehistorická 1,6 od fauvé...

    Bv:
    1) ano jsou součástí jedné rovnice, ale nejsem natolik geniální, abych si je dokázal přepočítat.

    2) test auta v "základní výbavě"? Mluvíme oba dva o tom samém?

     
    Komentář ze dne: 27.09.2005 18:48:46     Reagovat
    Autor: Bohovrah - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: nechápu
    Jo, Votrapa ho potrebuje. Prubeh krivek vidim. Nemusis nic brat do extremu, staci mit prehled a neplacat kraviny: bavime se tady o motoru 1.7/96 kW. Ten motor pravda neni prehistoricky, nicmene zadna novinka to taky neni. Novinkou je naopak 1.8/103 kW, nepredpokladam ale, ze bych srovnaval 1.6 a 1.8.

    Prijde mi, ze se jen pokousis mlzit. Psals, ze Hondy a Toyoty je potreba tocit, grafy te usvedcily ze lzi. Tak ted placas o tom, ze ten motor "neni zas tak lepsi". O to tady ale vubec neslo, ale to sam dobre vis.

    Zpet k tvym objevum: kroutak je zavisly predevsim na objemu a az zas tak nezalezi na tom, jak je motor moderni, VZDY je ten rozdil mezi motory stejne objemove tridy maly. Ona totiz ta hypermoderni 1.6 FSI od onoho fauve proti svemu zastaralemu predchudci v nizkych otackach taky prilis neposilila. Rozsiril se vsak rozsah pouzitelnych otacek a maximalni vykon. Honda pak ma ten rozsah bezkonkurencne nejlepsi (v ramci techto motoru).

    1) neni potreba byt genialni, staci mit jen trochu prehled a vsech pet pohromade. Vzhledem k tomu, jak ses tady prezentoval coby mohutny odbornik je usmevne, ze tak zakladni veci netusis.

    2) ??? Kdyz se testuje oktavka elegance, tak ma v zakladu elektrony. Kdyz classic, tak je nema. Podobne je to u jinych, s priplatkovymi elektrony se vetsinou testuji jen top verze, pokud uz je sami nemaji. Tys psal, ze auta na testovani jsou casto k videni s jinymi disky a pneu, nez jsou v zakladu. Ja tvrdim, ze toto je minimalni. Jestlis to myslel jinak, mas prostor.

     
    Komentář ze dne: 29.09.2005 13:13:55     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: nechápu
    BV: Psals, ze Hondy a Toyoty je potreba tocit, grafy te usvedcily ze lzi...

    Asi očního fakt potřebuješ. Z tohohle grafu pozná každý jeho vztak k otáčkám...



    Tak to je zajímavá informace:
    Zpet k tvym objevum: kroutak je zavisly predevsim na objemu a az zas tak nezalezi na tom, jak je motor moderni, VZDY je ten rozdil mezi motory stejne objemove tridy maly.

    Tohle ovšem hází na celou záležitost jiné světlo. Musím holt přiznat že jsem narazil na profíka a že na něj nemám. Je fakt že tuším, že třeba 2.0 (oldies od wv) má krouťák 170Nm, krapítek novější motor (dává se třeba do audi má 195 Nm), FSI má 200Nm. Ale to mám asi vlčí mlhu.

    Komentář ze dne: 26.09.2005 13:00:27     Reagovat
    Autor: KFL - Neregistrovaný
    Titulek:hehe
    Kupovani auta je spis nervujici zalezitost. Kdyz nase rodina v poslednich 3 letech kupovala 3 nova auta (kazdy mame jedno), kazdy z nas si vybral svoje 3 favority a pak nasledujici tyden nespal.

    Mati vahala mezi Subaru Forester a Hyundai Santa-Fe, tatik mezi Fabii RS a cimkoli jinym, rychlym, uspornym do pul mega a ja....skoda mluvit ;). Puvodne jsem mel vybranych nekolik aut - nove Impreza STi, Golf GTI, Civic Type-R, ci starsi BMW 120d, 530d a M3 E36 (myslim). Nakonec jsem vsechno zavrhl a vybral si neco uplne jineho. Tri tydny spatneho a preryvaneho spanku, brouzdani po netu, pideni po detailech, diskuze s majiteli na forech u nas i v zahranici, testovaci jizdy, kalkulace atd.

    Nakonec jsem vybral to jedno auto, s kterym ted jezdim, ale delilo me od nej prodat svoje stavajici a zaroven koupit a hned prodat jeste jedno. Situaci, kdy jsem mel na parkovisti dve auta + zadnou hotovost a u dealera zamluveneho proti zaloze sveho drahouse uz nejak nechci opakovat ;). Nakonec vsechno dobre dopadlo a vsichni mame, co jsme chteli ;). Ovsem az budu nekdy za 2,5 roku, kdy mi dobehne leasing, kupovat neco jineho, tak nevim nevim. To zase budou bezesne noci ..

     
    Komentář ze dne: 26.09.2005 16:28:00     Reagovat
    Autor: LFK - Neregistrovaný
    Titulek:Re: hehe
    Proč ta tajemnost? Co jsi prodal a co nakonec koupil?

     
    Komentář ze dne: 27.09.2005 23:06:55     Reagovat
    Autor: Kuba - Neregistrovaný
    Titulek:Re: hehe
    Imprezza STI proti Golfu GTI nebo snad nedejboze BMW 120d?? proboha.. ja teda nevim, tim BMW sem nejel (z tohoto vyberu ale teoreticky nejhorsi) ale jel sem STIcko a Golfa s 2,9 motorem SR6 nebo jak se to jmenovalo a na subacku nema nic..

    Komentář ze dne: 26.09.2005 13:13:26     Reagovat
    Autor: P.K. - Neregistrovaný
    Titulek:ad "končící modely"
    Já osobně si nemyslim, že by bylo špatný kupovat auto, který jako model končí, protože celkem logicky snad za tu dobu, co se vyrábí, na něm mohli vychytat všechny mouchy. A konkrétně starej Ford Focus se mi líbí víc než novej Ford Focus (ale to je věc vkusu, samozřejmě).

    Sám mám zachovalej Favorit 135 r.v.90 (jezdim málo, tak mi stačí taková šunka a poměr cena výkon je vzhledem k ceně 35 tisíc poměrně vysokej ;-)). Když porovnám Favorit z r. 89/90 s jinym z r. 94/95, tak je to jako nebe a dudy.

    Komentář ze dne: 26.09.2005 17:38:49     Reagovat
    Autor: dive - Neregistrovaný
    Titulek:Civic
    Ja mam civic 3d sport a ten uz palubny pocitac ma(r.v.2004), spotreba 6,4-6,6l/100km. Co ma sere je to, ze dozadu sa da nastupit len cez sedadlo spolujazdca a to navyse nema pamat :-(
    Inak zatial spokojnost

    Komentář ze dne: 26.09.2005 18:03:15     Reagovat
    Autor: Michal F - Neregistrovaný
    Titulek:Megane
    Za posledních 12 let mám 10. auto. Nějak jsem chtěl vyzkoušet francouzáka a hrozně se mi zalíbil Megane Grandtour (kombík). Mám ho v 1.6 a jsem moc spokojenej. Předtím jsem měl Passata, v automatu, 1.9 130koní, plná palba a furt problémy. Tak jsem ho dal po skončení lízinku jako akontaci a vzal Megana. Předtím jsem měl Astru, Oktávku 1.9 a 1.6. Corollu, Vectru, Feldu a Formana. Všechny auta Ok, at byly nový nebo lehce jetý, až na Pasáka, to byla asi smůla. Megane je prostornej, pohodlnej, klidnej au´ták, spíš rodinnej než závoďák. když jsem ho kupoval, tak oktávka byla předražená, ostatní neměly takovej prostor. A mě se nechtělo moc investovat. Po mých zkušenostech s předchozíma autama je to asi o štěstí. Kvalitní auta jsou asi všechny.

     
    Komentář ze dne: 28.09.2005 11:35:22     Reagovat
    Autor: Iva - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Megane
    My nejsme takoví zběhlí. Teď máme druhý měsíc Megana r.v. 2002. 1,6/16v v kombi. No líbí se mi, ač po standardní patálii s bazarem (menší bazar v Praze) a uvedením do patřičného stavu už pohoda. Má odpich a proti Astře o dost nižší spotřebu. Při hódně velkém klidu i výrazně pod 6l. Při normální jízdě kolem 6,5. Má to i počítač, takže s tím teď blbnem, obzvlášť po skoku ceny benzínu :-).
    Předtím jsme měli Astru (nechali jsme si jí jako 2. auto), r.v. 1996 1,6 v kombi. Tu jsme si vybrali pro poměr cena/výkon, docela spokojenost. Bídně slabý motorek.
    Před Astrou R21/RX 2l. r.v. 86. To bylo také skvělé vozítko, motor měl odpich.
    Žádné z těch aut nás nikdy nikde nenechalo. I když s R21 jsme jednou dojížděli s upadlým výfukem, to byl zážitek...
    Moskviče předtím vším ani nepočítám. Auta měníme cca po pěti letech.
    Mám vždy tendenci nekupovat nové modely, ale spíš ty dobíhající, připadá mi, že mají vychytaná problematická místa.
    Bazary - to je kapitola sama pro sebe. Dovolí právě to, co jim zákazníci dovolí. Při přetlaku množství aut by to podle mého soudu mohli lidé více tlačit. R21 jsme prodali v AAA - jsou to mrchy a už to víckrát neudělám. Dodnes se stydím, že jsem se neotočila na podpatku, to si ten náš plecháč nezasloužil. Snad jsme si to teď vyžehlili, když jsme si pořídili zase Renaulta.

    Komentář ze dne: 26.09.2005 18:04:38     Reagovat
    Autor: zbyndour - Neregistrovaný
    Titulek:Civic kombik '99
    Podobne dilema jsem resil pred par mesici pri volbe druheho vozu do rodiny, kterym by prevazne jezdila ma zena. Zakladnimi parametry byla jednoduchost ovladani, spolehlivost, schopnost trvale a bez nervu udrzovat prijatelnou rychlost na nemeckych dalnicich (podle mych zkusenosti okolo 160 km/h), zavazadlovy prostor schopny pojmout krome kocarku take dalsi zavazadla, prijatelny prostor pro dospele osoby na zadnich sedadlech, klimatizace a cena 150 - 200t Kc. Zejmena posledni kriterium zamichalo kartami tak, ze se z Hondy Civic Aerodeck 2.0 TiD (77kW) r.v. 1999 a najetymi 52.000 km, stala jasna volba, prestoze pro mne nakup dehtove motorizace puvodne nepripadal v uvahu. Auto objevil znamy u jednoho rakouskeho prodejce, coz s sebou prineslo standardni prejimaci postupy vcetne predani radne vedene servisni knizky. Celkova cena se nakonec diky vymene napraskleho celniho skla, oprave zadniho odreneho blatniku a zevrubne kontrole znamym automechanikem vysplhala k horni hranici vyse uvedeneho limitu. Behem prvniho mesice se jeste rozhasil zamek centralu (dalkove zamykani fungovalo dal) a bylo nutno vymenit jeden kabel v motoru, ktery jednou pri zvysene vlhkosti zpusobil skubani a ztratu vykonu motoru. Oprava obou vad hladce probehla v Aute Jarov a od te doby je absolutni klid a pohoda. Motor je na muj vkus hlucny, ale dostatecne reaguje a snadno splnuje ocekavane pozadavky; pri provozu mesto-dalnice (50/50) schlasta 6l dehtu. Nejlepsi je ovsem podvozek, ktery se s narodnim etalonem Octavii neda srovnat. Vzhledem k tomu, jake (a jak ojete) vozy se za tuto cenu daji poridit, mohu i starsi Hondu Civic pouze doporucit.

    Komentář ze dne: 27.09.2005 08:52:34     Reagovat
    Autor: Muchus - Neregistrovaný
    Titulek:Ubohost
    Dlouho jsem necetl tak ubohy clanek.

    Komentář ze dne: 27.09.2005 13:23:00     Reagovat
    Autor: quest - Neregistrovaný
    Titulek:
    Musím říci, že mi článek udělal radost, je přece jen z jiného těsta než ty recenze a testy, které se tu v poslední době objevují dost často. Vybírání auta mě hrozně bavilo a po dlouhou dobu takříkajic plně zaměstnalo.

    Docela mě překvapilo to odsouzení Megana, s tímhle autem jezdím denně, mám ho čtyři měsíce a má něco kolem 12ti tisíc, tak je možná brzy na nějaké závěry, ale:
    a)motor 1.4, 100k, dlouhodobý průměr s neustále běžící klimou 7.2 l / 100. Režim Praha a dálnice cca 50/50. To se mi zdá být OK
    b)vnitřní prostor mi vyhovuje, vejdu se tam se ženou a dvěma dětmi a spoustou krámů v kufru. Verze sedan.:-)
    c) design není tak super jako u hatchbacku, ale má styl a je rozpoznatelný. Vnitřek je pěkný, palubka jak motorka a knipl půjčený z éra
    d) řízení a řazení mi nedělá problém, chodí to dobře a ochotně. Nejvíc to jelo 185, ale o jen pro zajímavost.

    Takže v souhrnu: svižné, prostorné a originálně vypadající auto za slušný peníz. Ve verzi SportWay, kterou mám, mi chybí jenom elektrická zrcátka, těm bych dal přednost před elektrickým stahováním oken.

    Tolik subjektivní stanovisko uživatele :-).

     
    Komentář ze dne: 27.09.2005 16:34:33     Reagovat
    Autor: michal f - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    já mám megana 1.6, kombi a jsem taky spokojenej. Spotřebu mám cca 7, většina město. vleký vnitřní prostor (vzadu tři děti). a to auto je pěkný, takže si myslím, že to je dobrá kára

     
    Komentář ze dne: 02.10.2005 23:11:47     Reagovat
    Autor: Těžký paranoik - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Jen počkej, až se Ti na dálnici roztrhne převodovka, jako se to stalo mýmu známýmu. Megane z půjčovny měl najeto 12 000 km.

     
    Komentář ze dne: 03.10.2005 07:58:27     Reagovat
    Autor: Jack - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Tipoval bych, že závada typu "roztržená převodovka" bude asi stejně častá u Méganu, jako u jakéhokoliv jiného auta. Krom toho, auta z půjčoven jsou pověstná svým stavem, odpovídajícím zacházení. A najeté kilometry? Kdo by jim věřil??? (neměl najeto spíš 1 012 000? ;o)

    Komentář ze dne: 27.09.2005 19:55:26     Reagovat
    Autor: Pazout - Neregistrovaný
    Titulek:
    Podle me je tezky s Hondou slapnout vedle (neznam teda jejich diesely). Prvniho Civica jsem prodaval s 320K a jezdil skvele, fungovalo vsechno vcetne klimatizace, druhej Civic (1.6 SOHC, 125 koni) necha si libit nizkooktanovej benzin, nesezere ani kapku oleje, ted bude mit 300K.
    A ze poradne jede az od 4800 otacek kdy se zapne ostrejsi vacka ? Proto jsem si ho koupil. Spotreba 8L po meste

    Komentář ze dne: 30.09.2005 08:01:10     Reagovat
    Autor: burtonbell - Neregistrovaný
    Titulek:honda forever...
    mam accord cc7 limousine 2.0i rv 1995. minuly mesic naskocilo na tachaku cislo 187 tkm - za celou dobu provozu nema jediny servisni zasah... proste jezdi a jezdi a jezdi ....
    kdyz sklopim zadni sedacky, mam od prednich na konec kufru rovne 2 metry mista... a jeste znam oktavky akorat ze zpetneho zrcatka - motor toci 8000 rpm a na trojku 160km/h ;o)

    Komentář ze dne: 30.09.2005 09:22:06     Reagovat
    Autor: wert - Neregistrovaný
    Titulek:
    Ahoj, musím ríci, že tolik prostoru, jako je v Civicu, jsem ještě v autě této třídy nezažil. I při svých 188 cm si vzadu opřu hlavu o opěrku, nikoliv o svažující se střechu. Před koleny mám prostor, a nemám je zabořena v přední sedačce. Jen tak pro info, délka tohoto hatchbacku je témě shodná, jako jiných vozů v této třídě v provedení kombi. Dalším plusem je absence středového tunelu, takže i prostřední pasažér vzadu sedí pohodlně. Víc nemohu srovnávat, byl jsem jen vežen.

    Komentář ze dne: 30.09.2005 14:23:24     Reagovat
    Autor: D. - Neregistrovaný
    Titulek:Citroen
    Citroen Picasso - 4x airbag, ABS, ESP, CD, automatická klimatizace, počítač, litá kola, zavazadla 550 litrů, 3 nezávislé sedačky vzadu, 1.8 16v 110 koní - 511.000 Kč. A rozhodně si nestěžuji.

     
    Komentář ze dne: 30.09.2005 14:34:36     Reagovat
    Autor: Bob - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Citroen
    To všechno je moc fajn, ale (promiň) podle mě je VOŠKLIVEJ JAK NOC.

    Komentář ze dne: 02.10.2005 17:53:17     Reagovat
    Autor: Martin - Neregistrovaný
    Titulek:Hnus
    Picasso je podľa mňa spolu s Fiatom Multipla jedno z najškaredších aáut vôbec

    Komentář ze dne: 02.10.2005 20:04:28     Reagovat
    Autor: Pes - Neregistrovaný
    Titulek:Civic 5D 2004
    Dobrý článek, v postatě jsem absolvoval podobné rozhodování, a moje volba probíhala a konkurenti odpadávali obdobně jako u autora tohoto článku. Jen to bylo o rok později, takže byl už faceliftovaný ročník 2004. Pro mě to bylo dost rohodující, protože změny byly pro mé oko docela zásadní. Ale to je subjektivni věc každého. Objektivní je zkušenost - jede, jede, zatím nic nevrže, nic se neopravovalo, nedotahovalo... naježděno ale jen kolem 40 tis. Spotřeba něco pod 7.3. Palubní počítač - jo, teplota a spotřeba, no.. na co? Teplota nepřesna určitě +- 3 stupně, spotřeba celkem přesně a stabilně podhodnocena o 0.2l. Skvělý vůz. Silně se těším na 8 generaci, benzin 1.8 zní lákavě, ale i nafta 2.2 - co je na trhu lepšího - za tu cenu?

     
    Komentář ze dne: 06.11.2005 13:09:43     Reagovat
    Autor: motak - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Civic 5D 2004
    Ano, i já se velice těším na nový Civic 1,8, šestivkvalt, 14O koní, 6,5 spotřeba. Už jsem si ho byl obhlédnout. Údajně by měl být do 550, všechno - 6 pytlů, stabilizační systém, automatickou klimu. Co by si tak asi člověk mohl přát víc, ne?

    Komentář ze dne: 29.11.2005 19:33:57     Reagovat
    Autor: rentier - Neregistrovaný
    Titulek:CENIK JE TU
    JEDNIM SLOVEM NADHERA...TED UZ JENOM VYMYSLET, GDE VZIT RYCHLE PUL MEGA:(((((((((((((((((((((((((((

    http://www.autorevue.cz/Bleskovky/AR.asp?ARI=7017

    Komentář ze dne: 06.01.2006 18:10:58     Reagovat
    Autor: prognostik - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    pane analyst - strucne; moc to vse kolem, byt analyticky, zerete, chce to trochu filozofie, nikoli te feremni, ale matafyzicke. Z Vaseho artiklu je zcela patrne, ze jste vzdelany muz, typuji i na nejaky ten postgradual, ale tam venku se musime chovat trochu mene analyticky, rekne vice zivocisne a vse bude ok, verte mi.. :-) ale v podstate se vsim souhlasim, a to i s Vasi kolegyni:-) zdravim Vas a preji hodne stastnych km.

    Komentář ze dne: 14.02.2006 10:22:38     Reagovat
    Autor: Martin - Neregistrovaný
    Titulek:Honda nr1
    Mám již 8 let hondu, jedná se o sedan 6 generace motorově 1,5 VTEC-E (je to vtec ale nemá dvě vačky, jen stavitelný vahadla) NIKDY sem s nim neměl problém veškeré finance jsou benzín pojištění a spotřební věci jako filtry, svíčky náplně a destičky.... 110 koní je poměrně slušivej výkon....Nedám na hondu dopustit.....

    Komentář ze dne: 05.07.2006 15:09:05     Reagovat
    Autor: TECH - Neregistrovaný
    Titulek:
    Tak by mne zajímalo co si autor nakonec koupil za auto. :) Bude další článek ??

    Komentář ze dne: 05.12.2006 18:47:54     Reagovat
    Autor: M Kamča - Neregistrovaný
    Titulek:Když dělali Civicy7
    mohl být člověk v klidu. Stačilo jít do krámu a pořídit 1,6.
    Dneska si Civic8 určitě nevyberu a ostatní káry jsou proti Civicu7 plečky a nebo neúměrně drahý.

    Rychlostní 6-tka by se hodila při náběhu cca 100-110 km/h

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.