D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    téma * Test: Toyota Avensis 2.0 16V '98
    Vydáno 08. 06. 2008 (18463 přečtení)

    Malý proslov: Během posledních dvou měsíců se články z D-F pro mě staly modlou a už dlouho se nestalo, že bych aspoň jeden za den nepřečetl.
    O tom zda napíšu vlastní článek, respektive recenzi na moji šoukár, jsem přemýšlel hodně dlouho.

    Už jen z toho důvodu, že jsem asi před půl rokem na tohle auto jednu recenzi napsal na jednom nejmenovaném serveru zabývající se automobily a jejich inzercemi. Zde mi tato "recenze" (články od uživatelů se na tamním serveru publikují jako "Zkušenosti uživatele" a nelze tedy čekat naprosto objektivní články) byla většinou poplivána jako za naivní a velice neobjektívní. Jedním anonymním zmrdem jsem byl dokonce označen za "zelenáče" nejspíš jenom proto, že na konci mojí recenze byl zobrazen i můj věk.
    Našly se i kladné ohlasy, ale těch moc nebylo. Zvláštní je, že nejvíce křičí ti, co by nenapsali objektívní recenzi ani na půlku chleba, ale tak to bohužel ve světě
    e-zmrdství chodí, když tito lidé mají možnost se schovat v anonymitě.

    Moje odhodlání napsat tento test posílila také touha ukázat D-FENSovi, že ač jsou Toyoty momentálně předražené, tak v segmentu ojetých aut tvoří zajímavou
    část a rozhodně by se neměly přehlížet. Pokusím se tedy s vámi podělit o maximum detailů a informací o tomto voze.

    Testovaný vůz je mým vlastním vozem a jedná se o první generaci Avensisů, jakožto nástupců za tehdy slavnou Toyotu Carinu. Koupil jsem ho v bazaru,
    který je prý pobočkou AAA Auto a ještě prý dokonce pobočkou, kam se dávají většinou ty nejvyběhanější krámy. To jsem se však dozvěděl až potom.
    Na tachometru měl krásných 119 tkm a já jsem tomu tehdy naivně věřil i bez servisky. Tachometr je s největší pravděpodobností stočený. A tehdy jsem fakt neměl ani důvod nevěřit, než jsem se začal o vše zajímat až po koupi vozu.

    Avensis (dále jen Avouš) už se tak dobře neproslavil jako Carina a myslím, že za to může z části nevýrazný design, z části chudá nabídka motorů a z větší části, že chyběl pořádný turbochrocht (tehdejší spolehlivost a žravost motoru 2.0 TD 66 kW byla celkem katastrofa). Na druhou stranu já osobně jsem motory (benzínové) od Toyoty obdivoval, protože už v roce 1995 nabízela Toyota motor 1.6 16V s výkonem 85 kW a dlouhodobou spotřebou 7,5 l/100km. Jak na tom byl tento motor s emisema netuším.

    Každopádně koncern tehdy nabízel jednašestku s bestiálníma 55 kW a osmi-ventilovou technikou.

    Líbila se mi dokonce i politika, že co objem motoru, to jedna výkonová variace u daného modelu. U koncernu je to přesně naopak. Například u božsky vychvalovaného motoru 1.9 TDI je uděláno požehnaně výkonových variací a aby to nebylo málo, tak tomu vyškubnou jeden hrnek a další dvě jsou na světě.

    Co se týče Avouše, je fakt, že design fakt není žádnej vodvaz, ale příjdete mu na chuť později. Zepředu vypadá lehce futuristicky (na tu dobu) a zezadu trochu jak BMW (pouze karoserie sedan). Na svoji dobu se mi zdá design povedený a oproti oktávce jsem ho považoval za převelice krásný. Už jste asi pochopili, že oktávky moc nemusím. Není to proto, že jsou v nich moje neoblíbené dýmící TDI motory, nebo že v nich potkáte nejvíce zmrdů. Popravdě se mi nelíbila už tehdy, když přišla na svět a už jako malému klukovi se mi zdála bez nápadu a bez odvazu.

    Na Avoušovi bych vytkl několik věcí, co se týče exteriéru. První jsou plastové lišty táhnoucí se po bocích vozu, které mají tendenci v zimě se ohýbat a praskat.
    A pak je tu problém neustále se ztrácejích krytek vedle mlhovek v předním nárazníku.Na druhou stranu je design aerodynamický a koeficient odporu vzduchu je 0,28, který by měl pomáhat v dynamice ve vysokých rychlostech.

    Avouš je 4490 mm dlouhý a rozvor kol je 2630 mm (Okta zwei má 2578 mm). Karoserie je čtyřdveřová a zatím se mi nestalo, že by na zadních sedadlech bylo málo místa třeba i za mnou (měřím 186 cm).

    Interiér už tak pěkný není. Vnitřek je šedý, kombinovaný s černou kůží a plastové imitaci dřeva (moc povedená ale teda není). Po 10ti letech provozu v interiéru semtam něco zachrastí při přejezdu našich tankodromů, ale celkově se mi nezdá, že by byl extrémně rozhrkaný. Sedadla jsou látková, vcelku i pohodlná a mají dobré boční vedení - už několikrát mě v zatáčkách přidržely, abych si hlavou nevymlátil sklo na dveřích. Budíky jsou na přístrojovce 4 - otáčkoměr, tachometr, přibližná teplota motoru (poznáte jenom jestli je motor studený, lehce vlažný, vlažný, středně horký, horký a kurva horký), palivoměr (ten taky měří občas zvláštně) a dva digitální displaye - jeden zobrazuje "tripový" nájezd kilometrů a celkový nájezd km, druhý zobrazuje čas a aktuální teplotu venku.
    Volant je fkůži, dobře padne do ruky :-D a je nastavitelný ve dvou směrech. Odkládací prostor na 1,5 l láhev nenajdete. Za to vzadu si můžete z prostředního sedadla vysunout opěrátko, to pak rozevřít a vyskládat si do něho BigMac menü, které tam dobře padne + jedna bonusová kola navíc.

    Stupně výbavy u Avoušů byly tři. Linea Terra (Země), Linea Luna (Měsíc) a Linea Sol (Slunce). Linea Terra byla podle všeho nejnižší výbava. Výbavu Linea Luna jsem viděl snad jen jednou v životě a fakt nevím, co tato výbava obsahovala nebo ne. Nejvyšší byla Linea Sol. U výbavy Linea Terra vepředu v nárazníku chyběla dvě světýlka, jejichž absence podkopávala ego typického českého zmrda - ano správně, ty světýlka jsou mlhofky. Dále ve výbavě Linea Terra byla mřížka chladiče z černého plastu (u Linea Sol je pochromovaná), v elektrice jen přední okna (vzadu byly švihadla) a potom oproti Linea Sol myslím už jen chyběla jedna fíčura - automatické regulace ventilátoru závislá na teplotě v pilotní kabině.

    Takže krom pár vzhledových improvements a něco elektriky zas takový rozdíl mezi výbavama nebyl. Můj vůz má výbavu Linea Sol a jediné, co mi citelně chybí
    je tempomat. Velikost kufru je nad 500 litrů a přesněji to nevím. Hlavní je, že jsem jeho prostor nikdy úplně nevyužil.

    Motorizace u tohoto modelu před faceliftem v roce 2001 byly 4. 3 benzínové a 1 fdýzlu. Všechno čtyřválce a ani jeden z nich ještě tehdy neměl technologii VVT-i. Turboropa jak už jsem říkal byla jen jedna a to 2.0 TD (66 kW při 4000 rpm a 203 Nm při 2200 rpm). Benzíny byly následující: 1.6 16V (81 kW a  145 Nm), potom 1.8 16V (taktéž 81, ale s větším točákem 155 Nm - určen primárně pro spalování chudé směsi a dosahoval menší spotřeby než 1.6) a nakonec můj připad 2.0 16V, který disponoval výkonem 94 kW při 5400 rpm a krouťákem 178 Nm při 4400 rpm.

    Motor 2.0 je taktéž označovaný jako 3S-FE a jedná se o odlehčenou verzi 3S-GE a 3S-GTE, které měly výrazně větší výkony, byly točivější a montovaly se do Celic a MR-2. U motoru 3S-FE byl snížen výkon motoru zvýšením hlavy, čili snížením kompresního poměru (kompresní poměr u 3S-FE je 9,5 : 1 a u 3S-GE je to 10,0 : 1). Tím se však vyrovnal průběh točivého momentu a motor líp táhne vocpodu. Brutální kopanec při 2000 rpm jako ftédéíčku však nečekejte. Motor se do 2000 rpm všelijak líně převaluje, pak se probere a začne táhnout, pak asi při 3700 rpm nabere ještě trochu více síly a po překročení 4200 rpm motor výrazně ožije a ukáže výhody šestnáctiventilové techniky.

    Nárust síly v těchto otáčkách je kupodivu výrazný a pokud motor hecujete v těchto otáčkách, tak se vám odmění velmi slušnou dynamikou. Roli hraje taky
    samozřejmě to, že Avouš je poměrně lehký i s tímto motorem a važí asi 1250 kg. Proto s tímto relatívně slabým motorem dosahuje zrychlení 0 - 100 km/h za 9,3 sekundy. Ikdyž tohle vozidlo není žádný supersport a ani vytuzená hustokára, tak zvuk motoru při vytočení zní vcelku sportovně a agresivně (žádná nasraná motorová sekačka, jak jsme u některých agregátů zvyklí). Na volnoběh však motor v podstatě neuslyšíte.

    Málem bych ještě zapomněl na jednu spešl fíčuru, kterou sice disponuje většina dnešních motorů, ale u japonských je to nejvýraznější. Po nastartování studeného motoru vám na volnoběh bude točit nějakých 1800 - 2000 rpm dokud se engine nezahřeje. Maximálka je psaná 205 km/h. Osobně jsem z toho vytáhl tachometrových 225 km/h, ale to už byla fakt maximálka.

    A kolik si ta sranda veme paliva? Rozhodně vám tady nebudu zpívat ódy typu, že při 180 km/h mi to žere 5,38 l/100 km nebo že na jednu nádrž (60 litrů) dojedu na votuning sraz do Dubrovniku, dám si tam dva tři rejsy někde na vokruhu a dojedu ještě zpátky dom s ručičkou palivoměru kousek nad hladovým vokem. Kdepak! Tohle je dvoulitrový benzín a taková spotřeba je pro něho sci-fi. Na druhou stranu já jsem byl příjemně překvapen. Avouš je moje první auto a hned po koupi jsem snažil s ním obeznámit a vyzkoušet, co všechno umí. Když jsem v tom jednou svezl svýho známýho (asi týden po koupi), kdy jsem autu dával na prdel jak to jen šlo, tak jen prohlásil: "Pyčovole! S takovou to musí žrať tak dvanást voe!". Nebylo to tak hrozné.. po velmi náročném měsíci, kdy jsem najezdil 3500 km vzdálenosti většinou z prdele do prdele a stylem brzda-plyn, mi vyšla spotřeba lehce nad 9 litrů. Dlouhodobě se spotřeba usadila na nějakých 8,2 litrů (a šla by i níž, ale vzhledem k mému věku a hladině hormonů je to taky sci-fi). Můj rekord je po cestě Brno - Vsetín - Brno spotřeba 6,6 l/ 100 km. A to jsem rozhodně nebyl brzda provozu, dokonce jsem v úseku Vizovice - Vsetín nabral stopařku, které jsem prostě chtěl ukázat, že pod kapotou nemám splašený 3 hrnky, ale pořádný 4 písty voe (smích).

    Příznivou spotřebu tohoto motoru má podle mě na svědomí již zmiňované snížení výkonu a zlepšení průběhu krouťáku dosažené snížením kompresního poměru. Při ustálené rychlosti 80 km/h stačí plyn jen tak lehtat a vůz rychlost drží.

    Podvozek a pérování nejsou nijak sportovně laděny. Je to auto spíše na komfort a tlumiče jsou měkce odpruženy. V zatáčkách se sice Avouš naklání, jako kdyby koukal za roh, ale utrhnout ho už tak lehké není. Podvozek v zatáčkách drží fakt velmi dobře (použité obutí 205/55 R15) a při vyšším náklonu se ukáže předvídatelná nedotáčivost, která jde lehce zmáknout.

    A co je na Avoušovi nejhorší? To můžu s klidným svědomím říct, že brzdy. Vpředu najdete standardní kotouče (ale jsou nějaký malý) a vzadu brzdové bubny, který furt jen reznou, pískají, ale nebrzdí. Brzdy se při agresivnější jízdě rychle unaví a při dobržďování na křižovatce pak můžete být nemile překvapeni.  Brzdový pedál sám o sobě jde ztěžka a musíte do toho dát celkem sílu. Když jsem pak z Avouše nachvílu přesedl do novýho Golfa, tak jsem se přesvědčil, že volant nejen dobře padne do ruky, ale i do huby.

    V Avoušovi jsem nalítal už 24 tkm. Během tohoto nájezdu jsem vyměnil rozvody (6500,- czechokreditů i s prací), voley a gumy stabilizátoru zadní nápravy (1700 czechokreditů), protože zadní náprava začala zničehonic klepat - což vlastně byla doposud jediná závada na voze.

    Avouše jsem koupil v červnu 2007 za 135 kilokč a zatím jsem spokojen.


    19.05.2008 Mentuli


    Související články:
    Zkušenosti: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI (22.11.2015)
    Dvě BMW 135i (22.11.2015)
    Zkušenosti s Volvem C70 2.0T cabrio, r.v. 2000 (17.05.2015)
    BMW 650i (10.05.2015)
    Opel Meriva 2006 – jede, brzdí a svítí (19.04.2015)
    Zkušenosti: Mexický Ital (29.03.2015)
    Zkušenosti: VW New Beetle 1.9 TDI-PD 77 kW (25.01.2015)
    Zkušenost s Octavií II 1,6TDI 77kW (18.01.2015)
    Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po čtyřech letech a 60kkm (13.01.2015)
    Jeden den s Hyundai i30 1,6 automat hatchback (04.01.2015)
    Renault Grand Espace (Pičus Magnus) (20.11.2014)
    Zkušenosti: Seat Ibiza Mk.4 1.4-16V (24.08.2014)
    Zkušenosti: Fiat Dobló 1,3 MultiJet (01.07.2014)
    Zkušenosti: Citroën Saxo 1,5D r.v. 2000 – Rudá střela (25.05.2014)
    Zkušenosti s VW Passat 2.0 TDI 103kW (13.04.2014)
    Octavia 3 – cena za překvapení (16.03.2014)
    Městochod (Škoda Citygo) (16.02.2014)
    Nissan Leaf - stroj času (09.02.2014)
    Zkušenosti: Ford Puma 1.6 (2001) (12.01.2014)
    Hyundai I30 Kombi New Generation (01.01.2014)
    Zkušenosti: Ford Mondeo 2.0 TDCI 85 kW, 2004 (16.11.2013)
    Lesk a bída Octavie 2 - 1.6 TDI (25.08.2013)
    Dvě stě dvacet dva tisíc stříbrných šípů (Citroën C5 HDI) (11.08.2013)
    Jeep Wrangler JK Unlimited (22.07.2013)
    Zkušenosti: Nový sen českých rodin (Octavia III 1.6 TDI CR) (07.07.2013)
    Dvé rodinných citronů (Citroën Jumpy a C8 V6) (14.04.2013)
    Zkušenosti: Clio III 1.2 TCe - Žabožroutí fóbie (07.04.2013)
    Subaru Forester ’98 rok poté (05.04.2013)
    Kredenc 806 (01.04.2013)
    Zkušenosti: BMW 324TD E30 (10.02.2013)
    Mazda 323F BJ 1.5 (2000) (06.02.2013)
    Zkušenosti: Ford Transit 2.5 TD (26.08.2012)
    Žrout (Hyundai Grandeur 3.3i V6) (15.07.2012)
    Test: Subaru Forester ’98 2.0/90kW (imported) (02.04.2012)
    Subaru Outback 3.0R (12.02.2012)
    Zkušenosti:Mazda 323F BG 1.8 16V (mrkačka) (29.01.2012)
    1965 Oldsmobile Jetstar I + video ze Dne mobility (23.01.2012)
    Zkušenosti: Škoda Octavia II 2.0 TDI PD (15.01.2012)
    Chrysler Neon II (18.12.2011)
    Dodge Challenger SXT 2012 (11.12.2011)
    Zkušenosti: Ford Focus ST (27.11.2011)
    Hřmící myš - Mitsubishi Colt VI 1.1 (14.11.2011)
    Mitsubishi Galant 2.5 V6-24 EA5A (06.11.2011)
    Zkušenosti: Malé „zlé“ béemvé 323i (E46) (27.10.2011)
    Zkušenosti: Hyundai i30cw 1,6 CRDi (16.10.2011)
    Když seňora chlastá – Seat Altea XL 1,4 TSI (07.10.2011)
    Recenze Ford Galaxy 2001 2.3 DOHC (22.08.2011)
    Zkušenosti: Honda Civic Aerodeck 1,4iS (07.08.2011)
    Zkušenosti: VW Passat B5.5 TéDéí (17.07.2011)
    Felicia, s vrakem do nového tisíciletí (26.06.2011)
    Pirát Kchar: Mercedes Benz E500 (W211) (05.06.2011)
    Skúsenosti Peugeot 206 1,4 HDI (15.05.2011)
    Zkušenosti: Volkswagen Golf V 1.4 TSI 121HP (08.05.2011)
    Zkušenosti: „Vitamín“ C (Mercedes Benz W202) (01.05.2011)
    Skúsenosť: FIAT Brava SX 1.9JTD (01.05.2011)
    Zkušenosti: Renault Avantime (24.04.2011)
    Zkušenosti: Daewoo Nubira II 1.6 76kW (24.04.2011)
    Test: 1.2TSI + Seat Leon II (10.04.2011)
    Návod na psaní autorecenze aneb Jak psát test (27.03.2011)
    Hyundai Sonata 2,4i Elegance – proč a jak jsem k ní přišel & (06.03.2011)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia, 150.000 km (13.02.2011)
    Dacia Solenza – rumunský omyl nebo tip na výhodný nákup? (30.01.2011)
    Zkušenosti s korejskou raketou Kia Sephia 1,8 (23.01.2011)
    Zkušenosti Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po 4000 (09.01.2011)
    Zkušenosti: Peugeot 407 sw 2.0 HDi 100kw (02.01.2011)
    TEST: Ford Focus ST 225 feat. zkušenosti s prodejcem (12.12.2010)
    Zkušenosti: Seat Arosa 1.0 (21.11.2010)
    Zkušenosti: SAAB 900 NG 2.0 (24.10.2010)
    Test: Peugeot P 206 CC 1,6 – 16V (19.10.2010)
    Nissan Primera P11 GT (17.10.2010)
    Octavia II 1.6 75 kW – zkušenosti po 100.000km (26.09.2010)
    Zkušenosti: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi (30.08.2010)
    Citroen ZX, něco o VOV a AutoESA (11.07.2010)
    Domazdíno (20.06.2010)
    Test: Citroën C2 1.6 VTR (06.06.2010)
    Autíčko s píšťalkou: Golf VI 1.4 TSI (118kW) Hájlájn (23.05.2010)
    Hyundai i30cw - škodná v říši okřídleného šípu? (17.05.2010)
    Test: Da nigga hustokchár (09.05.2010)
    Test: BMW 525i E60 (09.05.2010)
    Trauma za volantem: Škoda Fabia II 1.4 TDi PD (08.05.2010)
    VW Polo 1.4 Tdi – jízdní dojmy (25.04.2010)
    Zkušenosti: Peugeot 106 1.6-16V GTI (14.02.2010)
    Zkušenosti: Harley Davidson Sportster 883 (31.01.2010)
    Zkušenosti: Ford Escort RS2000 (1995) (17.01.2010)
    Subjektivní (tudíž moje) recenze Citroenu C5 2.0i (03.01.2010)
    Octavia - přilejeme oleje do ohně :o) (28.12.2009)
    Skúsenosti: Honda Accord Sport 2.0 (29.11.2009)
    Zkušenosti: BMW 318is (21.11.2009)
    Jaguar X-Type 2.1 V6 SE r.v. 2002 (01.11.2009)
    Zkušenosti: Fiat Brava SX 1.4 a 75tkm (25.10.2009)
    Zkušenosti: Audi TT 1.8T (25.10.2009)
    Test: Seat Leon II 1.4-16V 63kW (18.10.2009)
    Zkušenosti: Honda Civic 1.3 hatchback (11.10.2009)
    Zkušenosti: Peugeot 106 (04.10.2009)
    Zkušenosti: Opel Astra G 2.0 DTI (28.09.2009)
    Lehčí pojednání o nesmrtelné Škodě 1203 (17.08.2009)
    Drákula - Dacia 1310 Break (09.08.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 (02.08.2009)
    The heartbeat of America: Camaro (19.07.2009)
    Nissan Tiida, aneb vůz, který nikdo nechce (06.07.2009)
    Test: VW Golf III 1.4 (31.05.2009)
    Test: Fiat Palio 1.2 (04.05.2009)
    Zkušenosti: Seat Ibiza 2009 (22.03.2009)
    Test: ZuFuss 2.0 BioPower (28.02.2009)
    ŠeSTihvězdičkový výběr (08.02.2009)
    Dlouhodobé zkušenosti s Audi A6 Avant Quattro 2.5TDi (11.01.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 Zetec (04.01.2009)
    Test: Seat Ibiza 1,4 16V @ Tenerife (07.12.2008)
    Test: Citroën Xantia 1,6i (07.12.2008)
    Skúsenosti – OPEL VECTRA 2.5 V6 CDX (02.11.2008)
    Test: Honda Civic 6. generace (14.10.2008)
    Test Mercedes – Benz A 150 (05.10.2008)
    Zkušenosti: Suzuki Ignis 1.3-16V (28.09.2008)
    Test: Hyundai Getz (21.09.2008)
    Zkušenosti: Renault Clio 1.6 16V (RSi) (14.09.2008)
    Test: Audi A3 TDi-PD 77kW (20.07.2008)
    Nová Ibiza - jaká je? (22.06.2008)
    Test: Toyota RAV4 (27.04.2008)
    Test: Škoda Fabia HTP (13.04.2008)
    Fiat fperle (Bravo II 1.9 JTDM 16v) (06.04.2008)
    Zmrdí test: PRAVDA o štvorvalcovom Chevrolete Spark 1.0 (30.03.2008)
    Zkušenosti: Chevrolet Lacetti 1.4 (24.03.2008)
    Test: Volvo FH13 (16.03.2008)
    Zkušenosti: Toyota Yaris 1.0 (09.03.2008)
    Test: Subaru Outback 01 2.5i AT 115kW LPG (02.03.2008)
    Test: Ford Escort 1,6 16V (98') (24.02.2008)
    Test: Škoda Octavia II Combi 4x4, 2.0 FSI (03.02.2008)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia (30.09.2007)
    Test: Tatra 815 S3 (27.08.2007)
    Test: Citroen XM (11.08.2007)
    Test: Toyota Corolla 1,3 16V STD (22.07.2007)
    Citoren AX 1,4 GTi (01.07.2007)
    Test: AM General 1/4 ton truck tactical M151A2 (10.06.2007)
    Test: Ford Focus II 1.8TDCi po 35 tisících (03.06.2007)
    Test: Ford Focus 1.6-74kW (03.06.2007)
    Test: Fabia 1.9 SDI (28.05.2007)
    Test: Piper L4 (05.05.2007)
    Test: Volvo 850 T5 (01.05.2007)
    Test: Škoda Suberb 1.9TDI (01.05.2007)
    Zkušenosti: Kůň (16.04.2007)
    Zkušenost: Škoda Roomster (01.04.2007)
    Zkušenosti: 605 (17.03.2007)
    Test Mercedes Benz W123/200T (05.02.2007)
    Zkušenosti: Německý drak (Trabant 601) (25.12.2006)
    Zkušenosti: BMW E36 320i (03.12.2006)
    Test: Citroën C1 (26.11.2006)
    Test: Mazda 6 (26.11.2006)
    Test: Fiat Uno (19.11.2006)
    Test: Lincoln Town Car (22.10.2006)
    Test: Škoda Roomster Style 1.4 16V 63kW (08.10.2006)
    Test testu: Škoda Roomster 1.2 HTP (05.10.2006)
    Zkušenost: Ford Focus II 1.4 Zetec (29.09.2006)
    Test: Škoda Forman (16.09.2006)
    Test: Citroen Saxo 1.5D (16.09.2006)
    Test: Honda Civic 8 (16.09.2006)
    Test: VW Lupo 1.7SDi (10.09.2006)
    Test: Ford Mondeo 2.5 V6 Duratec (11.06.2006)
    Test: VW Sharan (11.06.2006)
    Zkušenosti: Peugeot 307 XT 2,0 HDi (04.06.2006)
    Test: Peugeot 405GLD (01.05.2006)
    Test: Ford Mondeo TDCi automat (12.03.2006)
    Test: Ford Mondeo 1.8 (12.03.2006)
    Test: Peugeot 307 (05.03.2006)
    Test: FV Passat 1,9 tydy (26.02.2006)
    Test: 2x fiesta do města (17.02.2006)
    Test: Drážďanský zázrak (17.02.2006)
    Der Führer: BMW 730d (12.02.2006)
    VAZ 2103 - vôňa kože a benzínu (09.02.2006)
    Test: Fulcrum (30.12.2005)
    Test: Renault Twingo II.... (11.12.2005)
    Test : Audi Coupe GT - NG a KX (04.12.2005)
    Test: MCC Smart CDI (28.11.2005)
    Test: Daewoo Matiz 0.8 (20.11.2005)
    Honda Civic 7... (25.09.2005)
    Test : Citroën C3 1.1i SX (11.09.2005)
    Test: Suzuki Swift 1.3 GL (21.08.2005)
    Test: Octavia? Myslím že spíš ano! (04.07.2005)
    Test: Alfa Romeo 33 16V (19.06.2005)
    Test: BMW 324d po čtyřech letech (12.06.2005)
    Test: Škoda Octavia II 1.9TDI PD (29.05.2005)
    Test: AAA Auto Praha (24.04.2005)
    Test: BMW fünf drei fünf (24.04.2005)
    Test: Schade hundertdreisig GL (31.03.2005)
    Test: Fabia po 25 tisících (20.03.2005)
    Test: Opel Zafira 2.2 Hdi (06.03.2005)
    Test: Renault 25 Baccara (12.02.2005)
    Tatra T613 – svědek geniality a rozvratu (30.01.2005)
    Test: Cordoba po 15.000 km (30.01.2005)
    Test: První seznámení s chevroletem niva (08.08.2004)
    Test: Seat Cordoba II 1.4-16V (20.06.2004)
    Test: VW Golf V 1.4-16V MPi (02.05.2004)
    Test: VW Polo 1.2HTP (14.03.2004)
    Test: Renault Scénic II 1,9DCi (19.10.2003)
    Test: Škoda Octavia 1,9TDi (23.03.2003)
    Test: Škoda Felicia (22.12.2002)
    Test: Škoda Fabia 1.4MPi combi (23.06.2002)

    [Akt. známka: 2,46] 1 2 3 4 5

    ( Celý článek | Autor: [Neregistrovaný autor] | Komentářů: 25 | Informační e-mailVytisknout článek )

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.