D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    téma * Dlouhodobé zkušenosti s Audi A6 Avant Quattro 2.5TDi
    Vydáno 11. 01. 2009 (31729 přečtení)

    Koupil jsem si náskok díky technice, model A6, fkombíku, na hlínách, fdechtu a pohonnavšechnykolapyčo. Proč?

    Najezdím ročně více než 40 tisíc kilometrů, a to po střední Evropě, kde cestuji za prvé k zákazníkům a za druhé obrážím různé automobilové závody, tedy ne jako závodník, ale jako drbna (novinář), bo je to můj kůň, teda koníček. A taky tam jezdím za kamarády. K tomu jsem hledal něco, kam bych nacpal za prvé rodinu i bagáž aniž by nám kufry tekly oknama ven (ženský toho dokážou na tři dny nabalit tolik, co by každýmu normálnímu chlapovi stačilo na měsíc), za druhé něco, kde bych se dokázal v nouzi pohodlně vyspat, za třetí něco, z čeho nevylezu rozlámanej po šesti stech kilometrech. Pro mne osobně je taktéž velmi důležité to, jak se autem jezdí v zimě, ta u nás pod horama bývá každým rokem veselejší a veselejší, a v neposlední řadě na čem lpím je to, jak dobře svítí světlomety. Ne, že bych byl slepej, ale rád mám přehled o tom, co případně hrozí v trajektorii jízdy, a to dostatečně dlouho dopředu.

    Nemusel jsem vybírat dlouho. Á-šestka se mi vždycky líbila, a protože jsem měl stanovenu finanční hladinu na pořízení takovou, aby auto nestálo třetinu nového rodinného domu, rozhodnul jsem se koupit ojetinu. Jelikož se v „motorismu“ nějakou dobu pohybuji a spousta mých přátel také, neobrážel jsem bazary (tam by mě asi pěkně ojeli), ale zamířil jsem na několik imperialistických webů západoněmeckých soudruhů a jal se vybírat nejdříve očima, a následně po domluvě i osobně. Jelikož se jedná o koncernové auto, kde se dá počítat s tím, že díly budou drahé, hledal jsem nejlepší poměr mezi počtem najetých kilometrů, stavem vozu, stářím vozu a jeho cenou. Ve finále jsem si tedy před pár lety dovezl ročník 2002 s najetými 80.000km za velmi pěknou cenu. Dodnes jsem s ním najezdil hodně desítek tisíc kilometrů (konkrétně 180 tisíc) a moje zkušenosti s ním jsou takové:

    Exteriér

    Pro mne osobně je to velmi pěkné auto, i když je mu letos sedm let. Co si myslíte vy, je mi šumák, je to moje auto, jezdím s ním já a stojí před mým barákem. Auto používám jako spotřební věc a nikoli jako nástavec na péro, i když tedy u značky Audi jsem asi vyjímka. Konkrétně začnu odspodu: Originální 16“ pětiloukoťové hlíny jsou pěkné, i když už mají ty svoje nejlesklejší léta za sebou, používám je už jen na zimu a v období monzunových dešťů, kdy je platná značka „C15a“. Na léto jsem si koupil 17“ kopie ráfků užitých na modelu RS4. Vyšší průměry nechci, za prvé mám přísun dvou sad běžných pneumatik ročně zdarma, za druhé nehodlám mít při jízdě pocit jako biftek ve fázi přípravy. Auto má zelenou metalízu, po těch letech zepředu dosti omlácenou od kamínků, občas někde nějaký šrám (třeba od toho ožralýho trotla u Ikey, kterej neuřídil nákupní vozík a nasmažil to do ředitelských – pravých zadních – dveři), ale zatím nikde ani náznak koroze. Lahvově zelená metalíza není zrovna na Audi ta nejhezčí color of magic, ale nejsem bukvice, takže na barvě mi až tak nesejde. Auto má zvenku veškerou bezpříplatkovou výbavu, například levé i pravé zrcátko, blinkly, světla a podobně. Krom nich má hagusy, které jsem tedy zatím neměl potřebu využít, a závěsné zařízení (kouli). Co mne ale nebetyčně sere je invalidní pravé zpětně zrcátko, netuším, proč chtěli soudruzi ušetřit nebo kde udělali za války chybu, auto je v podélné ose nesymetrické a v zrcátku je prdlačku vidět. Při nejbližší příležitosti půjde pryč a místo něho to, co tam opravdu mělo být, i kdybych si ho měl vyrobit doma ze sádry. Na auto prakticky neexistují žádné tuzingové díly, prý proto, že se jedná o „manažerské“ vozidlo a poptávka po nich by byla minimální. Takže je dodnes zvenku tak, jak přijelo na salón za svým prvním kupcem.

    Interiér

    Interiér je opravdu prostorný, měřím těsně pod 180cm a nesedím tak, abych bradavkama dráždil volant, přesto je pro cestujícího za mnou místa tolik, že si může skoro natáhnout nohy. Přední sedačky jsou „relativně“ anatomické, mají velké boční vedení a jsou fakticky pohodlné, ani moc tvrdé, ani moc měkké. Krom toho mají i takové to bederní udělátko, který se dá štelovat nahoru a dolů, dopředu a dozadu, takže si to člověk naladí přesně podle své lordózy a kyfózy. Co jsem trošku nezvládnul při koupi bylo to, že jsou sedadla potažena kůží, takže v létě i při puštěné klimatizaci mám propocený záda a v zimě než začne fungovat vyhřívání, sedí člověk jako zabalený do zmrzlýho ručníku. Na tomhle autě v interiéru miluju to, že po sklopení zadních sedaček vznikne prostor, na kterém se i dva lidé pohodlně vyspí, aniž by se krčili. Že kufr sám o sobě pojme nesložený kočárek asi nemusím zmiňovat. Jinak ovládací prvky jsou velmi dobře rozmístěné, na jejich rozložení si velmi rychle zvyknete a při práci s nimi nemusíte odvracet zrak od silnice, a pokud jste nedělali dvacet let na pile, je všechno pěkně „hmatatelné“.
    Dodnes v interiéru vozu nic nevrže, všechny mechanické i elektrické díly fungují. Z auta je pěkně vidět ven, a pokud vás zajímá i něco dalšího, klidně se zeptejte.
    Pohonná jednotka

    Motor v naftové verzi 2,5 litru s přeplňováním je nejbolestivější část celého náskoku díky technice. Při jeho vývoji pionýři slepých uliček udělali všechno tak složitě, jak to asi jen šlo. Výkonové parametry jsou sice pěkné, když zařehtá 180 koní, auto docela svižně zrychluje, i když ho hendikepuje ztráta na rozvodovce a diferenciálech, a váha 1.7 tuny. Velmi slušně táhne už od 1.300 otáček a výrazně začíná ztrácet na tahu až nad čtyři tísice. Ale… Je to pěkná olejnička. Olej dokáže téct snad i nádržkou od ostřikovačů. Už jsem přetěsnil obě olejové vany (ano, jsou tam dvě), vyměnil kompletně všechny gufera, vyměnil „prsa“ a po pár měsících shledávám pod autem zase další kapky plně syntetického oleje. Za tu dobu, co s ním jezdím, jsem krom toho měnil jen rozvody (s tím se ale tak nějak počítá, že). Předpokládám, že mne v blízké době čeká naftové čerpadlo, i když samo o sobě zatím nenaznačuje, že by hodlalo odejít, však dle zkušeností je jeho životnost čtvrt milionu kilometrů.

    Po nastartování za studena motor vydává typické „kadle-kadle-kadle“, ale jakmile se ohřeje, klepání se ztratí  a není ho v interiéru skoro slyšet.

    Řazení je přesné, kulisa není vůbec vymačkaná. Převodovka je manuální šestistupňová, celkem slušně odstupňovaná, i když první rychlostní stupeň je tam spíš pro srandu. Co oceňuju, je šestka, kdy na dálnici při tachometrových 140km/h (skutečných 133km/h) motor točí jen 2.600ot/min – prostě se tak převaluje. Po většinu času mimo hájvej jezdím mezi 1.200 a 2.000 otáčkami za minutu, semtam vyženu z komína saze vytočením až k pěti tisícům, to aby se pan karbon moc neusazoval.
    Co se ale s tímhle autem musíte naučit, je správné pouštění spojkového pedálu během přeřazování. Pokud ho pustíte příliš rychle, uslyšíte kovové zvuky všech ozubených kol mezi převodovkou a poháněným kolem, než si to všechno rychle posedá. Chvíli mi to trvalo, ale podobný problém jsem měl i na motorce, než jsem se naučil správně řadit, aby mi batůžek (spolujezdkyně) nemlátila svojí helmou do mojí.
    Jo a dlouhodobá průměrná spotřeba v mém případě je 8.2 litru nafty.

    To nejlepší nakonec – Podvozek a AWD

    Podvozek s lichoběžníkovými rameny je fakt woe hustej. Auto si nechá hodně líbit, velmi dobře se ovládá, i když jede člověk na hraně. Sice řidiče při takové jízdě neupozorní včas na krizovou situaci, prostě funguje, funguje a najednou fíííha, už se to urvalo a já nejsem ten, kdo to řídí. Když se s tím ale naučíte jezdit a vnímat tohle auto, dokážete být i s rodinným kombíkem v zatáčkách výrazně rychlejší než různý šoukáry prsící se nápisem GTi nebo RS a jejich ješitné majitele před bárbínou na místě velitele vozu degradovat na řidiče druhé kategorie. Ale nebojte, oni vás pak ometou za cedulí začátku obce... Náhon na všechna čtyři kola je stálý, a není to žádná pseudočtyřkolka typu haldex, ale je tam torsen, je to tedy vyloženě mechanická záležitost prosta jakýchkoliv elektronických fičur, který bývají akorát k nasrání, když připnou zadní náhon v ten nejblbější moment. Rozložení záběru mezi přední a zadní nápravou je 30:70 až 70:30, a pokud nemáte ještě rozvodovku zahřátou na provozní teplotu, musíte si na sněhu dávat sakra pozor, protože se auto chová spíše jako zadokolka. Auto je nepřekonatelné na sněhu, což je u nás veliká výhoda, pokud s ním nelehnete na „břicho“, vyjedete úplně všude. Občas s ním vytahuju i „Áčkaře“ z pangejtu, a že jich u nás bývá... Toliko zkušenosti. Po dobu mé služby se nic zvláštního nestalo, jednou jsem měnil všechny ramena, a čekají mne silentbloky na rozvodovce. Taky si pořídím trošku lepší brzdy, tohle Audi sice nebrzdí špatně, ale jsem zvyklý z mého bývalého BMW M3 na trošku jiný brzdný účinek. Určitě doporučuji do brzd investovat, levný shity se rychle unaví a přestávají fungovat dle Murphyho zákona zrovna, když se to nehodí. Nemusíte kupovat černočerný závodní destičky, se kterýma budete na každých světlech pískat jako byste brzdili nejtama, ale auto je poměrně těžké a dobré brzdy jsou základ.

    Epilog

    Audi je právem vnímáno jako auto, se kterým všichni prasí, dokonce i já to pozoruji. Ono je to možná způsobeno tím, že s tímhle autem můžete jet po silnici třetí třídy i 150km/h a subjektivně vám to vůbec nepřijde, že byste jeli takhle rychle. Spousta řidičů, kteří toto auto vlastní, zapomínají, že silniční zákon mohou ignorovat, ale fyzikální zákony nevojebou. Já se taky rád svezu rychle, ale vocuď pocuď, zkušenosti mne naučily počítat na silnici úplně se vším, tedy i s tím, co nikdy nepřipadá v úvahu, že by se mohlo stát. Řídím se několika základními pravidly, a to, že musím jet tak, abych zastavil nejdále v místě, kam vidím, aby byla moje jízda „čitelná“ ostatními účastníky (tedy například vždycky jako blbec blikám při předjíždění), že na silnici nejsme soupeři a to poslední pravidlo je, ať si ty prasata klidně jedou, na moji ledvinu nikdo nečeká. Zatím se mi to vyplácelo.

    Audi Quattro je dobrá volba, pokud nemáte vyloženě hluboko do peněženky, ale pokud se o něj budete starat, nenechá vás ve štychu. Až mi tohle doslouží, předpokládám, že zůstanu této značce věrný (i když mi ostatní VW do baráku nesmí).

    08.01.2009
    - Milan M3 -



    Související články:
    Zkušenosti: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI (22.11.2015)
    Dvě BMW 135i (22.11.2015)
    Zkušenosti s Volvem C70 2.0T cabrio, r.v. 2000 (17.05.2015)
    BMW 650i (10.05.2015)
    Opel Meriva 2006 – jede, brzdí a svítí (19.04.2015)
    Zkušenosti: Mexický Ital (29.03.2015)
    Zkušenosti: VW New Beetle 1.9 TDI-PD 77 kW (25.01.2015)
    Zkušenost s Octavií II 1,6TDI 77kW (18.01.2015)
    Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po čtyřech letech a 60kkm (13.01.2015)
    Jeden den s Hyundai i30 1,6 automat hatchback (04.01.2015)
    Renault Grand Espace (Pičus Magnus) (20.11.2014)
    Zkušenosti: Seat Ibiza Mk.4 1.4-16V (24.08.2014)
    Zkušenosti: Fiat Dobló 1,3 MultiJet (01.07.2014)
    Zkušenosti: Citroën Saxo 1,5D r.v. 2000 – Rudá střela (25.05.2014)
    Zkušenosti s VW Passat 2.0 TDI 103kW (13.04.2014)
    Octavia 3 – cena za překvapení (16.03.2014)
    Městochod (Škoda Citygo) (16.02.2014)
    Nissan Leaf - stroj času (09.02.2014)
    Zkušenosti: Ford Puma 1.6 (2001) (12.01.2014)
    Hyundai I30 Kombi New Generation (01.01.2014)
    Zkušenosti: Ford Mondeo 2.0 TDCI 85 kW, 2004 (16.11.2013)
    Lesk a bída Octavie 2 - 1.6 TDI (25.08.2013)
    Dvě stě dvacet dva tisíc stříbrných šípů (Citroën C5 HDI) (11.08.2013)
    Jeep Wrangler JK Unlimited (22.07.2013)
    Zkušenosti: Nový sen českých rodin (Octavia III 1.6 TDI CR) (07.07.2013)
    Dvé rodinných citronů (Citroën Jumpy a C8 V6) (14.04.2013)
    Zkušenosti: Clio III 1.2 TCe - Žabožroutí fóbie (07.04.2013)
    Subaru Forester ’98 rok poté (05.04.2013)
    Kredenc 806 (01.04.2013)
    Zkušenosti: BMW 324TD E30 (10.02.2013)
    Mazda 323F BJ 1.5 (2000) (06.02.2013)
    Zkušenosti: Ford Transit 2.5 TD (26.08.2012)
    Žrout (Hyundai Grandeur 3.3i V6) (15.07.2012)
    Test: Subaru Forester ’98 2.0/90kW (imported) (02.04.2012)
    Subaru Outback 3.0R (12.02.2012)
    Zkušenosti:Mazda 323F BG 1.8 16V (mrkačka) (29.01.2012)
    1965 Oldsmobile Jetstar I + video ze Dne mobility (23.01.2012)
    Zkušenosti: Škoda Octavia II 2.0 TDI PD (15.01.2012)
    Chrysler Neon II (18.12.2011)
    Dodge Challenger SXT 2012 (11.12.2011)
    Zkušenosti: Ford Focus ST (27.11.2011)
    Hřmící myš - Mitsubishi Colt VI 1.1 (14.11.2011)
    Mitsubishi Galant 2.5 V6-24 EA5A (06.11.2011)
    Zkušenosti: Malé „zlé“ béemvé 323i (E46) (27.10.2011)
    Zkušenosti: Hyundai i30cw 1,6 CRDi (16.10.2011)
    Když seňora chlastá – Seat Altea XL 1,4 TSI (07.10.2011)
    Recenze Ford Galaxy 2001 2.3 DOHC (22.08.2011)
    Zkušenosti: Honda Civic Aerodeck 1,4iS (07.08.2011)
    Zkušenosti: VW Passat B5.5 TéDéí (17.07.2011)
    Felicia, s vrakem do nového tisíciletí (26.06.2011)
    Pirát Kchar: Mercedes Benz E500 (W211) (05.06.2011)
    Skúsenosti Peugeot 206 1,4 HDI (15.05.2011)
    Zkušenosti: Volkswagen Golf V 1.4 TSI 121HP (08.05.2011)
    Zkušenosti: „Vitamín“ C (Mercedes Benz W202) (01.05.2011)
    Skúsenosť: FIAT Brava SX 1.9JTD (01.05.2011)
    Zkušenosti: Renault Avantime (24.04.2011)
    Zkušenosti: Daewoo Nubira II 1.6 76kW (24.04.2011)
    Test: 1.2TSI + Seat Leon II (10.04.2011)
    Návod na psaní autorecenze aneb Jak psát test (27.03.2011)
    Hyundai Sonata 2,4i Elegance – proč a jak jsem k ní přišel & (06.03.2011)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia, 150.000 km (13.02.2011)
    Dacia Solenza – rumunský omyl nebo tip na výhodný nákup? (30.01.2011)
    Zkušenosti s korejskou raketou Kia Sephia 1,8 (23.01.2011)
    Zkušenosti Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po 4000 (09.01.2011)
    Zkušenosti: Peugeot 407 sw 2.0 HDi 100kw (02.01.2011)
    TEST: Ford Focus ST 225 feat. zkušenosti s prodejcem (12.12.2010)
    Zkušenosti: Seat Arosa 1.0 (21.11.2010)
    Zkušenosti: SAAB 900 NG 2.0 (24.10.2010)
    Test: Peugeot P 206 CC 1,6 – 16V (19.10.2010)
    Nissan Primera P11 GT (17.10.2010)
    Octavia II 1.6 75 kW – zkušenosti po 100.000km (26.09.2010)
    Zkušenosti: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi (30.08.2010)
    Citroen ZX, něco o VOV a AutoESA (11.07.2010)
    Domazdíno (20.06.2010)
    Test: Citroën C2 1.6 VTR (06.06.2010)
    Autíčko s píšťalkou: Golf VI 1.4 TSI (118kW) Hájlájn (23.05.2010)
    Hyundai i30cw - škodná v říši okřídleného šípu? (17.05.2010)
    Test: Da nigga hustokchár (09.05.2010)
    Test: BMW 525i E60 (09.05.2010)
    Trauma za volantem: Škoda Fabia II 1.4 TDi PD (08.05.2010)
    VW Polo 1.4 Tdi – jízdní dojmy (25.04.2010)
    Zkušenosti: Peugeot 106 1.6-16V GTI (14.02.2010)
    Zkušenosti: Harley Davidson Sportster 883 (31.01.2010)
    Zkušenosti: Ford Escort RS2000 (1995) (17.01.2010)
    Subjektivní (tudíž moje) recenze Citroenu C5 2.0i (03.01.2010)
    Octavia - přilejeme oleje do ohně :o) (28.12.2009)
    Skúsenosti: Honda Accord Sport 2.0 (29.11.2009)
    Zkušenosti: BMW 318is (21.11.2009)
    Jaguar X-Type 2.1 V6 SE r.v. 2002 (01.11.2009)
    Zkušenosti: Fiat Brava SX 1.4 a 75tkm (25.10.2009)
    Zkušenosti: Audi TT 1.8T (25.10.2009)
    Test: Seat Leon II 1.4-16V 63kW (18.10.2009)
    Zkušenosti: Honda Civic 1.3 hatchback (11.10.2009)
    Zkušenosti: Peugeot 106 (04.10.2009)
    Zkušenosti: Opel Astra G 2.0 DTI (28.09.2009)
    Lehčí pojednání o nesmrtelné Škodě 1203 (17.08.2009)
    Drákula - Dacia 1310 Break (09.08.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 (02.08.2009)
    The heartbeat of America: Camaro (19.07.2009)
    Nissan Tiida, aneb vůz, který nikdo nechce (06.07.2009)
    Test: VW Golf III 1.4 (31.05.2009)
    Test: Fiat Palio 1.2 (04.05.2009)
    Zkušenosti: Seat Ibiza 2009 (22.03.2009)
    Test: ZuFuss 2.0 BioPower (28.02.2009)
    ŠeSTihvězdičkový výběr (08.02.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 Zetec (04.01.2009)
    Test: Seat Ibiza 1,4 16V @ Tenerife (07.12.2008)
    Test: Citroën Xantia 1,6i (07.12.2008)
    Skúsenosti – OPEL VECTRA 2.5 V6 CDX (02.11.2008)
    Test: Honda Civic 6. generace (14.10.2008)
    Test Mercedes – Benz A 150 (05.10.2008)
    Zkušenosti: Suzuki Ignis 1.3-16V (28.09.2008)
    Test: Hyundai Getz (21.09.2008)
    Zkušenosti: Renault Clio 1.6 16V (RSi) (14.09.2008)
    Test: Audi A3 TDi-PD 77kW (20.07.2008)
    Nová Ibiza - jaká je? (22.06.2008)
    Test: Toyota Avensis 2.0 16V '98 (08.06.2008)
    Test: Toyota RAV4 (27.04.2008)
    Test: Škoda Fabia HTP (13.04.2008)
    Fiat fperle (Bravo II 1.9 JTDM 16v) (06.04.2008)
    Zmrdí test: PRAVDA o štvorvalcovom Chevrolete Spark 1.0 (30.03.2008)
    Zkušenosti: Chevrolet Lacetti 1.4 (24.03.2008)
    Test: Volvo FH13 (16.03.2008)
    Zkušenosti: Toyota Yaris 1.0 (09.03.2008)
    Test: Subaru Outback 01 2.5i AT 115kW LPG (02.03.2008)
    Test: Ford Escort 1,6 16V (98') (24.02.2008)
    Test: Škoda Octavia II Combi 4x4, 2.0 FSI (03.02.2008)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia (30.09.2007)
    Test: Tatra 815 S3 (27.08.2007)
    Test: Citroen XM (11.08.2007)
    Test: Toyota Corolla 1,3 16V STD (22.07.2007)
    Citoren AX 1,4 GTi (01.07.2007)
    Test: AM General 1/4 ton truck tactical M151A2 (10.06.2007)
    Test: Ford Focus II 1.8TDCi po 35 tisících (03.06.2007)
    Test: Ford Focus 1.6-74kW (03.06.2007)
    Test: Fabia 1.9 SDI (28.05.2007)
    Test: Piper L4 (05.05.2007)
    Test: Volvo 850 T5 (01.05.2007)
    Test: Škoda Suberb 1.9TDI (01.05.2007)
    Zkušenosti: Kůň (16.04.2007)
    Zkušenost: Škoda Roomster (01.04.2007)
    Zkušenosti: 605 (17.03.2007)
    Test Mercedes Benz W123/200T (05.02.2007)
    Zkušenosti: Německý drak (Trabant 601) (25.12.2006)
    Zkušenosti: BMW E36 320i (03.12.2006)
    Test: Citroën C1 (26.11.2006)
    Test: Mazda 6 (26.11.2006)
    Test: Fiat Uno (19.11.2006)
    Test: Lincoln Town Car (22.10.2006)
    Test: Škoda Roomster Style 1.4 16V 63kW (08.10.2006)
    Test testu: Škoda Roomster 1.2 HTP (05.10.2006)
    Zkušenost: Ford Focus II 1.4 Zetec (29.09.2006)
    Test: Škoda Forman (16.09.2006)
    Test: Citroen Saxo 1.5D (16.09.2006)
    Test: Honda Civic 8 (16.09.2006)
    Test: VW Lupo 1.7SDi (10.09.2006)
    Test: Ford Mondeo 2.5 V6 Duratec (11.06.2006)
    Test: VW Sharan (11.06.2006)
    Zkušenosti: Peugeot 307 XT 2,0 HDi (04.06.2006)
    Test: Peugeot 405GLD (01.05.2006)
    Test: Ford Mondeo TDCi automat (12.03.2006)
    Test: Ford Mondeo 1.8 (12.03.2006)
    Test: Peugeot 307 (05.03.2006)
    Test: FV Passat 1,9 tydy (26.02.2006)
    Test: 2x fiesta do města (17.02.2006)
    Test: Drážďanský zázrak (17.02.2006)
    Der Führer: BMW 730d (12.02.2006)
    VAZ 2103 - vôňa kože a benzínu (09.02.2006)
    Test: Fulcrum (30.12.2005)
    Test: Renault Twingo II.... (11.12.2005)
    Test : Audi Coupe GT - NG a KX (04.12.2005)
    Test: MCC Smart CDI (28.11.2005)
    Test: Daewoo Matiz 0.8 (20.11.2005)
    Honda Civic 7... (25.09.2005)
    Test : Citroën C3 1.1i SX (11.09.2005)
    Test: Suzuki Swift 1.3 GL (21.08.2005)
    Test: Octavia? Myslím že spíš ano! (04.07.2005)
    Test: Alfa Romeo 33 16V (19.06.2005)
    Test: BMW 324d po čtyřech letech (12.06.2005)
    Test: Škoda Octavia II 1.9TDI PD (29.05.2005)
    Test: AAA Auto Praha (24.04.2005)
    Test: BMW fünf drei fünf (24.04.2005)
    Test: Schade hundertdreisig GL (31.03.2005)
    Test: Fabia po 25 tisících (20.03.2005)
    Test: Opel Zafira 2.2 Hdi (06.03.2005)
    Test: Renault 25 Baccara (12.02.2005)
    Tatra T613 – svědek geniality a rozvratu (30.01.2005)
    Test: Cordoba po 15.000 km (30.01.2005)
    Test: První seznámení s chevroletem niva (08.08.2004)
    Test: Seat Cordoba II 1.4-16V (20.06.2004)
    Test: VW Golf V 1.4-16V MPi (02.05.2004)
    Test: VW Polo 1.2HTP (14.03.2004)
    Test: Renault Scénic II 1,9DCi (19.10.2003)
    Test: Škoda Octavia 1,9TDi (23.03.2003)
    Test: Škoda Felicia (22.12.2002)
    Test: Škoda Fabia 1.4MPi combi (23.06.2002)

    [Akt. známka: 1,81] 1 2 3 4 5

    ( Celý článek | Autor: [Neregistrovaný autor] | Komentářů: 110 | Informační e-mailVytisknout článek )

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.