Komentáře ke článku: Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po čtyřech letech a 60kkm (ze dne 13.01.2015, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
je docela málo na hodnocení auta. Mi se třeba líbí nový Logan sedan na LPG. Ovšem mám strach právě při větším nájezdu. Teď jezdím na P307 a mám na něm 190000 zatím až na jeden bonus žádné velké investice.
|
|
|
Čtyři roky a nájezd 60 000 km už stačí, aby si člověk udělal velmi slušnou představu. Nájezd ročně 15 000 km je u této kategorie celkem průměr, spousta lidí ročně najezdí mnohem, mnohem méně.
|
|
|
Ale ne o spolehlivosti. Představu jak se s tím jezdí určitě, ale na hodnocení spolehlivosti je to nízký nájezd. 60000km je sotva zajeté. A tahle kategorie je právě nižší střední. Takže o autě napoví alespoň těch sto tisíc.
|
|
|
No nevím. Logany jsem se setkal u předchozího zaměstnavatele jako vozidlo pro cesťáky. Tedy poradce pro ekologii. Přišlo mi, že hnusnější auto už není (vzhled). Ale řekl bych, že ta auta jsou celkem dobrá a nějakou výdrž mají.
|
|
|
Je to podle vkusu každého soudruha. Ten nový se mi líbí. A ještě víc cena. Právě proto by mně zajímala ta spolehlivost při větším nájezdu.
|
|
|
Kdysi jsem se dostal k číslům o průměrných ročních nájezdech ze Škodovky - statistika z autorizáků - a překvapilo mě, že průměrné hodnoty přes všechna prodaná a v autorizácích servisovaná auta byly pro mě překvapivě nízké. Tuším že Fabia to měla kolem 7500 a Oktávka něco přes 12000 km (doufám, že nekecám, je to už dost let).
Já dělám ročně 12 až 20 tisíc, moje sestra má taky nižší střední a odhaduji že dělá tak 6000 km za rok ...
|
|
|
Přesně tak, o spolehlivosti to neřekne nic. Představu si člověk udělá už po roce, ale spolehlivost se začne projevovat až tak po šesti letech minimálně (pokud to není vyloženě problematický kousek nebo model), nebo po těch 100 tisících.
Např. můj Getz 1.4 (jasně, sockoidní auto, řekne si někdo, ale pro mě to byl ten malej, ale šikovnej) začal mít drobné problémy až nedávno po ujetí tak 120 tisíc za 12 let (ano, jezdím málo a ještě s víc než jedním autem) a ještě mám pocit, že jsem mu ublížil sám fakt nevhodným palivem, než že by to byla jeho vina. Nepočítám úvodní kosmetický problém s cvakáním u zadních kol, který byl vyřešen v rámci záruky (prý známá výrobní vada nikoli bezpečnostního rázu), nepočítám, že jsem asi v 80 tis. přethl lanko od šaltrpáky (takže jsem jel do servisu 30 km vzdáleného na čtyřku), nepočítám, že po 10 letech mají světlomety matnou patinu (takže na technické už držkujou) a částečně počítám, že to už začíná slušně kvést (co bych taky po 12 letech nechtěl ;). Ale jinak jsem s ním spokojenej, až na tu páku mě zatím nenechal ve štychu. Za celou dobu jsem z těch vážnějších věcí krom páky nechal jen 2× měnit vlnovec (jednou to udělal autorizovaný servis blbě, vydrželo to jen pár let, podruhé neautorizovaný servis snad lépe, což poznám až za čas, protože je to ještě čerstvé). A přesto, že renovace bude stát víc peněz, než má to auto zůstatkovou hodnotu, nejspíš to do něj dám, protože ho mám rád a měl jsem ho rád prakticky od první chvíle.
|
|
|
světla se dají přeleštit - vyjde to levněji než nová...
|
|
|
Také jsem na to zíral. Nasadit filcový kotouč na flexu, trošku ta plastová světla pošolíchat a jsou jako nová (tedy alespoň na pohled).
Jinak článek je OK, ale pozor na to užívání "termitů". Nebo si každý představujeme něco jiného pod pojmem katolická jízda? Já jezdím do kostela nějak takhle: youtu.be/aZTxu4uj1bc.
|
|
|
S getzem 1,4 jsem se kdysi moc hezky bavil na I/43 mezi Lanškrounem a Štíty, tj. serpentiny a zatáčky nahoru dolů, dvojka, trojka, dvojka, trojka. Je to prcek, ale šikovnej...
|
|
|
V komentech k puvodnimu clanku je zmineno, ze jako jo, ze na pet let dobry a pak to bude mit nulovou hodnotu. A podle tohohle clanku tomu tak zjevne neni. 60 000 sotva zajete? to zajizdite bezne lokomotivy nebo jak?
|
|
|
Mě nezajímá jakou to má hodnotu, ale jak je to spolehlivé. Když si už koupím nové auto tak ho dojedu dokud si neřekne o vrakáč. Ročně najedu těch 30000km, proto se ptám. Potřebuju spolehlivé levné auto co mi najede alespoň těch 200000 - 300000 km bez větších investic.
|
|
|
Ja mam sluzobnu Daciu Logan MCV 1.5dci r.v.2010. Najazdene ma teraz 215 tis. km. Jazdi 50% Praha, 20% dialnica, 20% okresky a 10% v lahkom terene. Auto nesetrim, bezne taham 1,5 tony, vozim denne 5-7 ludi. Spotreba 6l. Zavady za 4 roky - vymena predneho ramena-trafil som vymol, odisiel starter- neviem, pozical som auto kolegyni, vymena tyciek stabilizatora a silentblok na motore- mechanik konstatoval ze je to tym tazkym privesom. Najspolahlivejsie auto vo firme.
|
|
|
Tak to potom není co řešit. Já jezdím sám s plným kufrem dlouhé štreky. Myslím, že až mi klekne auto tak do toho pujdu.
|
|
...nutno dodat za ty prachy. Mame v ramci sirsi rodiny od minuleho leta toho noveho Logana MCV, vybava Arctica (vsechno vcetne navigace) s motorem 0.9 TCe (benzinovy turbo-trihrnek od zabozroutu) f metle celkem za krasnych 260 tisic korun vcetne DPH. Neco jsem s nim najezdil i ja a tahle nova Ceaușescuova pomsta me pomerne pozitivne prekvapila. Jizdni vlastnosti slusne, brzdi dobre, turbomotorek se s tim po zabehu pere vic nez statecne (jede to) a v rezimu 55/100/140 (km/h) ma i prekvapive rozumnou spotrebu okolo 6,5 l na 100 km. V rezimu eko se da dostat i pod 5,5. Nas kousek je vyrobeny velmi pekne - vsechno pasuje, lak je solidni, interier v poradku, ergonomie (az na nektere ovladace uprostred) uchazejici. Pohled na "rumuna" me sice primo neuchvacuje, ale neni vylozene osklivy a v te sede metle Platine se rozhodne tvari "luxusneji" nez by mel. :o)) Me prijde jak pomerne povedene "male auto s velkym kufrem" za dost primerene penize.
|
|
|
... zapomel jsem dodat, ze ja pouzivam auta, za ktera (porizovaci cena) bych techle Loganu MCV mohl mit i 5. :o))) Ale i tak me naprosto nevadi s nim nekam jet...
|
|
Dokkera mám týden. Zatím plní předpoklady (3x isofix ve druhé řadě a dostatečně velký kufr nejen na kartony piva a konzerv do chorvatska, ale třeba na raft a vybavení pro posádku).
Dojmy z prvních stovek km veskrze pozitivní. Až něco najedu, klidně o tom něco napíšu, jen nevím, koho by zajímala ošklivá nejlevnější dodávka, v podstatě facelift 10 let starého kangoo.
|
|
|
koho by to zajímalo? třeba mne. když za ty peníze si můžu vybrat mezi dvouletým berlingem, čtyřletou mazdou 5 a novým dokkerem, tak to zas taková úplná blbost nebude. jednou za život bude docela fajn koupit něco nového, no né? teda vytknul bych tomu absenci dalších sedadel, lodgy či mcv v sedmimístné verzi mě zajímá víc, ale proč neudělat výběr trochu širší?
a za peníze ušetřené koupit bicykly....
|
|
|
Za ušetřené prachy potrápit játra, ale jinak se připojuji, jednoznačně napsat recenzi.
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po čtyřech letech a 60kkm
|