D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Zmrdi od „amerik“
    (ze dne 05.02.2006, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 05.02.2006 12:10:07     Reagovat
    Autor: Josef_K - Neregistrovaný
    Titulek:
    Velmi pěně napsáno a plně soucítím s autorem. Autorizované servisy jsou vůbec krása. Nedávno mi nějaký protijedoucí kretén, který se nebyl schopen rozhodnout v jakém se jezdí pruhu, takže frčel po dělící čáře, urazil levé zrcátko a zmizel. Servis Fiat mi do druhého dne opravdu nové zrcátko opatřil, ale na mou celkem logickou otázku, jestli mi ho také okamžitě namontují (chápete, že jezdit po Praze bez levého zrcátka v nákladním autě, kde je hlavní zpětné zrcátko celkem na nic, je docela adrenalin) mi zmrd rafinovaně odpověděl, že mají moc práce, takže to musím zvládnout sám. Po cca 10min, které jsem trávil u nich na parkovišti a pomocí svého zavíracího nože se snažil namontovat ten bazmek (pochopitelně jsem měl zrovna chuť ten nůž použít úplně jinak) se mě naštěstí ujal jeden slušný zaměstnanec z dílny, a pomocí příslušného nářadí mi zrcátko za pár minut namontoval.

     
    Komentář ze dne: 06.02.2006 06:22:25     Reagovat
    Autor: Martas - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Mam podobne zkusenosti jako autor, shodou okolnosti taky v HK - autosalon + servis Toyota. Jednu soucastku jsem obvykle objednaval 3x, navic bez EuroVINu byli naprosto bezradni. Mel jsem starsi toyotu bez EuroVINu a jejich jedina odpoved byla: Bohuzel vam nejsme schopni pomoc. Nebo spis nechteli, vratil jsem se domu a za tri hodiny jsem znal EuroVIN ze shodnyho vozitka, nacez po trech urgencich soucastky vetsinou dorazily.

    Komentář ze dne: 05.02.2006 13:26:05     Reagovat
    Autor: Ebo - Neregistrovaný
    Titulek:mno..
    ..to je neuvěřitelný jak takovej servis může existovat.. copak nefunguje konkurenční prostředí, kde zmrdí zacházení s majitelem i autem + vysoké ceny, je po zásluze potrestáno nulovou návštěvností ?

    Apropos.. s tou softwarovou chybou... dobrá výmluva..

    To mi připomíná anabázi s jedním servisem, kam jsem dal opravit starý benzínový analogově ovládaný automobil ,s tím, že nedodává žádný výkon, pořád chcípe + oprava brzd.. a jejich oprava spočívala ve výměně 4 svíček, kousnutí brzd a naúčtování 750Kč .. Pak jsem si to nasr*ně opravil sám - seřízení předstihu ..cca. 20 min. práce, výměna pístků a těsnění na předních brzdách + obložení na zadních ..cca. půl dne práce.. a cena .. jen 450Kč..

    ..patří je střílet!!!

     
    Komentář ze dne: 05.02.2006 17:18:39     Reagovat
    Autor: hovnout - Neregistrovaný
    Titulek:Re: mno..
    "copak nefunguje konkurenční prostředí ...?"

    zkus se zeptat nejakeho zdejsiho ultraliberala a zastance bezstati ci pravicove anarchie. jiste ti da nejakou peknou poucnou odpoved, jakoze treba za to muze levice :)

     
    Komentář ze dne: 05.02.2006 17:43:35     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: mno..
    Konkurence vcelku funguje.

    A ano, *částečně* za to, že nefunguje pořádně, mohou levicové vlády (Klausovými počínaje) a jejich daňová, celní a sociální politika, která jednak prodražuje auta a vše okolo nich, jednak nečiní vstup do odvětví právě jednoduchým.

     
    Komentář ze dne: 05.02.2006 17:54:34     Reagovat
    Autor: hovnout - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: mno..
    co to je za argumenty? vzdyt vstup do odvetvi "autoservisu" ci "autobazaru" je celkem jednoduchy v porovnani s jinymi odvetvimi. a presto ta konkurence nefuguje a zmrdi dal cucaji penize z lidi. ac bych klause nejradeji videl za mrizemi, tak v tomhle fakt prsty nema...

    uznavam, ze moje puvodni rypnuti smeruje pomalu ale jiste k off-topicu: ultraliberalove a pravicovi anarchisti jsou zaslepena sebranka hnupu :) receno bez dukazu a jako "arbitrarni tvrzeni".

     
    Komentář ze dne: 05.02.2006 18:12:19     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: mno..
    On vstup na trh do libovolného odvětví začíná být vzhledem k byrokracii, zdanění a jiným státním chuťovkám pomalu dost problematický. Nepopírám pochopitelně, že jsou odvětví, která jsou na tom hůř.

    Jinak příkladem konkrétních státních zásahů do automobilového odvětví jsou například:

    - cla na dovoz (z oblastí mimo EU)
    - limit pro daňovou uznatelnost výdaje na pořízení osobního auta
    - vyjmutí osobních aut z možnosti odpočtu DPH
    - omezení pro individuální dovoz aut ze zahraničí (údajně ekologické opatření, ha ha)

     
    Komentář ze dne: 05.02.2006 18:22:22     Reagovat
    Autor: PájaTHC - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: mno..
    Jako konkurence funguje nejlépe tehdy, pokud lidé KONAJÍ racionálně. Pokud někdo navštěvuje opakovaně autorizovaný servis, přestože není spokojen s jeho službami, nekoná racionálně a vysílá tím trhu signál, že to OK. Tady je chyba.

    Další problém vidím v neustálé "toleranci zmrdů" vynucené mizernou vymahatelností práva, která už je smutným důsledkem levicové legislativní smrště a podobných hloupostí.

    Jinak samozřejmě vstup do odvětví není až tak jednoduchý a regulace jsou skryté i jinde. Příklad: na každou volovinu dovezenou ze zemí mimo EU se vyměřuje clo a dokonce připočítává DPH (vysvětlí mi někdo, proč mi nějaký štrojza na celnici připočítává DPH na boty vyrobené mimo EU??), což je ve 21. století naprostá nehoráznost a všem, kteří toto podporují, přeji smrt ve velkých bolestech. A myslím to upřímně.





     
    Komentář ze dne: 05.02.2006 19:20:19     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: mno..
    Nejsem levicak, ale mam pocit, ze se na levici svadi vic, nez si zaslouzi (byt si toho zaslouzi hodne). Vymahatelnost prava nema s pravici/levici co delat, podivej se treba na trestnepravni kauzy, kde tento faktor nehraje roli.

    Ale je fakt, ze pokud se vratime k prapricine, vychazeji mi komunisti a skody, ktere na spolecnosti napachali, takze z tohoto pohledu mas pravdu.

     
    Komentář ze dne: 05.02.2006 22:28:47     Reagovat
    Autor: PájaTHC - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: mno..
    Ano, věc má více rovin, s poslední větou naprosto souhlasím. Je to o myšlení lidí, které JE bohužel veskrze socialistické, přestože si to téměř nikdo nechce připustit...

    Přiznám, že v právu se moc nevyznám, jen věřím, že systém státních soudů je méně efektivní než jeho "tržní" alternativa. Vycházím přitom z toho, že u jiných služeb to bezezbytku platí. Ale jak říkám, toto není můj obor.

    Takže Peace, Pája

     
    Komentář ze dne: 09.02.2006 06:48:46     Reagovat
    Autor: ptiger - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: mno..
    dovoluji si namítnout, že ač legislativní smrš´t právo vrhla do přemnoženého chaosu, tak te´d po vyčištění a zejména po fungování exekuce je vymahatelnost práva mnohem stabilnější než dejme tomu ve vašich chválených 90. letech...jinak by to samozřejmě chtělo mnohem zjednodušit, ale každý má jinou představu, vše se dělá na koleně a všichni to chtějí hned.....to by bylo na samostatný článek.

     
    Komentář ze dne: 01.03.2006 12:35:19     Reagovat
    Autor: jkotek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: mno..
    DPH se pocita na zbozi vyrobene v zahranici protoze STAT LZE OBCANUM. Na tom je zalozena myslenka DPH.
    DPH totiz NEPLATI "platce DPH" (firma). DPH plati obcan - spotrebitel, tedy podle zakona "neplatce DPH" (slysite ten NewSpeak?). Firmy - "platci DPH" slouzi jenom k VYBERU DPH od obcanu, kteri veskutecnosti DPH plati. Firma si ji zaplacene DPH odecte od vybraneho DPH od obcanu a rozdil odevzda statu - funguje tedy jako pobocka bernaku (to je ostatne cely princip neprimych dani).
    A ze stejneho principu se vybira DPH i na zahranicni vyrobky - nezdanuje se vyroba ci tvorba 'pridane hodnoty', ale konecna spotreba. A navic z pohledu obcana tajne.

     
    Komentář ze dne: 06.02.2006 09:59:26     Reagovat
    Autor: grey - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: mno..
    Samozřejmě, že tu funguje konkurenční prostředí, ale na to, aby se servis mohl nazývat autorizovaným, musí podstoupit torturu na úrovni bolševizmu. Školení servisáků, nejrůznější certifikace. Kdo někdy zažil třeba audit na ISO, tak ví, o čem píšu. Buzerace na entou. A to stojí peníze. Spoustu peněz. Hroznou spoustu peněz.

    Jistě je chvályhodné, že si značky chtějí zachovat jakous takous úroveň servisů, které jim svým způsobem dělají reklamu. Ale jak je vidět (a nejen zde), pro získání „certifikátu“ je důležitější splnit byrokratická požadavky, odborná způsobilost je sekundární. A to zejména proto, že audit (opět uvedu jako přklad ISO) provádějí úředníci, kterým je úplně šumák, jestli vyrábíte čokoládu nebo auta.

     
    Komentář ze dne: 01.03.2006 12:39:11     Reagovat
    Autor: jkotek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: mno..
    No ale napriklad ISO nema s kvalitou nic spolecneho. ISO je o tom, ze kdyz neco delas blbe, tak to delas blbe porad a stejne blbe...

     
    Komentář ze dne: 01.03.2006 13:07:36     Reagovat
    Autor: Honza - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: mno..
    K: Samozřejmě, že tu funguje konkurenční prostředí

    No... s přihlédnutím k tomu co jsi dále napsal ("podmínky") - myslím, že mnohem výstižněji a pravdivěji bych toto takzvané konkureční prostředí nazval iluzí konkurenčního prostředí. Připouštím...že iluzí dokonalou.

    K: A to stojí peníze. Spoustu peněz. Hroznou spoustu peněz.
    A o to jde systému především. Chceš podnikat otroku, tak zaplať ! Nemáš, nevadí, půjčíme ti, hlavně se staň závislým.


     
    Komentář ze dne: 08.02.2006 13:48:55     Reagovat
    Autor: Synkretik - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Kdy konkurence nefunguje
    Konkurence nefunguje, když tržní subjekty nemají stejné informace o směňovaném zboží. Ten, kdo má lepší informace, snadno může zneužít nevědomosti toho druhého.
    Například taxikář v cizím městě vás natáhne, protože nepoznáte, že vás schválně veze oklikou nebo že naúčtoval vyšší cenu. A takové "podnikatelské prostředí" bude tržně stabilní, tj. většina taxikářů se tak budou chovat a většina cizinců tím budou trpět. Dá se to řešit státním zásahem - například tak, že na taxikáře si došlápne radnice. To ale liberálové a taxikáři neradi :-).

    Podobně autoservisy hřeší na to, že většina jejich zákazníků vnitřku auta nerozumí a "ojebávají je". Například na náhradních dílech, které nejsou ve skutečnosti potřeba, na nadsazeném počtu hodin apod. Elementary, dear Watson.

    Za tenhle objev byla před pár lety udělena i Nobelova cena za ekonomii (něco jako "Tržní deformace při informační disproporci")

    Otázka je, co s tím. Automechaniku si ještě nastuduju, chirurgii, biochemii apod. už asi nestihnu ;-) Any ideas?

     
    Komentář ze dne: 09.02.2006 14:23:44     Reagovat
    Autor: PájaTHC - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Kdy konkurence nefunguje
    S těma taxíkama to není pravda. Až bude vstup do odvětví "taxikářství" naprosto volný, bezlicenční, konkurence se postará... každá regulace ze strany úřadů problém pouze prohlubuje.

    Navíc, pokud cizinci okrádání trpí a stejně furt jezdí, vysílají tím signál, že je to vlastně OK. Stejné jako s tím, že někdo chodí opakovaně do servisu, kde ho "ojebávají"... A není to tím, že nejde jít jinam. Příkladů jsou spousty... Hromada lidí třeba nadává na supermarkety, křičí, že obírají malé živnostníky, ničí konkurenci, životní prostředí, Lidl řeže stromy... ale titíž lidé se tam pravidelně vydávají nakupovat.
    To jsou demonstrované preference v praxi.

    Takže informace souhlas, jakákoliv regulace ze strany úřadů nekompromisní nesouhlas.

     
    Komentář ze dne: 09.02.2006 17:36:55     Reagovat
    Autor: Synkretik - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Kdy konkurence nefunguje
    Cizinci okrádání "trpí", protože jsou v Praze jednou za pár let a nemají čas se na lokálním trhu zorientovat (který taxikář účtuje víc; kudy vede nejkratší cesta z letiště apod). Oni by to netrpěli, kdyby věděli, jak se tomu vyhnout, ale vzhledem k neznalosti prostředí vždy znovu naletí, takže trh to nevyřeší.

    Viz Nobelova cena za ekonomii z roku 2001, která rozpracovává fungování trhů s asymetrickými informacemi, např. tady:

    http://cepin.cz/cze/prednaska.php?ID=241

    (Neobhajuju stát, ten má selhání také, a často daleko horší. Jen se snažím k realitě přistupovat racionálně a ne přes liberální modlu).

    Komentář ze dne: 05.02.2006 16:25:44     Reagovat
    Autor: OC - Neregistrovaný
    Titulek:ehmmm...
    Chápu, že do takového podniku může člověk omylem vstoupit jednou -- mně se to již koneckonců také stalo.

    Ale proč proboha **podruhé**?!? To mi nějak hlava nebere.

     
    Komentář ze dne: 05.02.2006 17:58:39     Reagovat
    Autor: BorKur - Neregistrovaný
    Titulek:Re: ehmmm...
    Uznavam, byla to jedna z nejvetsich chyb meho zivota :)

    Primarni motiv tkvel v domneni, ze zkratka vymeni tesneni a nechaji muj zivot v prijemnem rozpolozeni, jake mel az do onoho osudoveho setkani..

    Mohu Vas ubezpecit, ze stejnou chybu uz v zivote neucinim.

     
    Komentář ze dne: 06.02.2006 14:40:20     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: ehmmm...
    Nechci Vám odporovat ale možná že při příští servisní prohlídce skončíte ve stejném servise. Jak sem pochopil tak šlo o vůz služební a o tom kam půjde do servisu Vy nerozhodujete ele ten kdo ve firmě dostal těch pět v českých na stole", že firemní auta budou jezdit do tohoto servisu a je jedno jestli umí nebo neumí. Prostě je to zaručenej kšeft na delší dobu. Ale nemusí to být tak.

     
    Komentář ze dne: 06.02.2006 18:23:44     Reagovat
    Autor: OC - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: ehmmm...
    No.... já ovšem nejsem zaměstnanec, naopak jsem (dokud to tu nepřevzali socani) sám zaměstnával, takže s tímhle zas tak kór moc zkušenosti nemám.

    Ale ať o tom přemýšlím jak o tom přemýšlím, prostě bych řekl šéfovi: hele, jsou tam drazí a dělají to tam blbě, tady máš příklad -- přece tam nepojedu znovu? A pokud by na tom šéf trval, urychleně bych změnil zaměstnání. Ne kvůli té jedné pakárně, nýbrž proto, že *takto* vedená firma je buď dotovaná státem (a v takové nebudu z principu), nebo se brzy položí -- a při tom být nechci.

     
    Komentář ze dne: 06.02.2006 19:25:02     Reagovat
    Autor: BorKur - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: ehmmm...
    Nepracuji ve standardni firme, procez si mimo jine sam vybiram, kde budu vuz servisovat. Pozadavek majitele (firmy i vozu) byl na autorizovany servis, nicmene ani to nemusi byt definitivni.
    Momentalne vidim reseni v drobnych opravach v neautorizovanem servisu, na ktery jsou velmi pozitivni reference, a servisnich prohlidkach v prazskem "autorizaku", kde byl vuz servisovan do minule servisni prohlidky s maximalni spokojenosti.

    Jinak, jak pise kolega v reakci na Vas prispevek, v takto dogmaticky fungujici firme by nemelo smysl setrvavat.

    Komentář ze dne: 05.02.2006 16:52:03     Reagovat
    Autor: FAiR - Neregistrovaný
    Titulek:
    Nějak mi v článku chybí dokončení v tom smyslu, že pokud si opravu závady se stěračem vyúčtovali a byla to soft. chyba, kterou tedy neodstranili - za co to potom účtovali? Za zjištění příčiny? Ty prachy bych jim prostě nedal - resp. chtěl zpátky.

     
    Komentář ze dne: 05.02.2006 18:01:17     Reagovat
    Autor: BorKur - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Mate pravdu, jejich prvni faktura byla na hranici legitimity. Bohuzel ani ja, ani majitel vozu, nemame cas se touto pokutou za toleranci zmrdu zabyvat, ale mate-li zajem vstoupit se zmrdy do soudniho rizeni, kopii fakury Vam milerad sezenu.

    Komentář ze dne: 05.02.2006 21:33:24     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:
    Hezký, jen tam chybí informace o tom, co to bylo za značku a servis - nevidím důvod takovou informaci neuvést. Navíc stejně musí nutně jít o Chrysler ČR, tak proč to mlžení?

     
    Komentář ze dne: 05.02.2006 21:46:40     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Hehe, taky jsem si vzpomněl na Chrysler ve skladištní oblasti... Jen s tím, že bych dotyčné řadil spíše mezi vohnouty. Uvažovali jsme kdysi velmi vážně o Jeepu Grand Cherokee a tihle mamlasové nebyli ani schopni zajistit testovací jízdu, o zapůjčení na víkend (proti záloze pochopitelně) ani nemluvě.

    Komentář ze dne: 05.02.2006 21:43:36     Reagovat
    Autor: acada - Neregistrovaný
    Titulek:Steracoblinkr
    Hmm skoly na tohle nemam. Ale na jednom pujcenym aute jsem mel neco podobnyho. Po vypnuti blinkru se stavaly ruzne nepredvidatelne akce od bliknuti druheho blinkru, blinkuti dalkovyma, po sterace. Bylo to nejakym uvolnenym bazmekem vevnitr toho slozityho prepinace. Proste pri navratu blinkrovni packy tato do neceho prastila ci co a spustila prislusnou akci. Myslim, ze stacilo neco utahnout, ci vymenit nejakou malou pruzinku...

     
    Komentář ze dne: 06.02.2006 00:19:19     Reagovat
    Autor: Ebo - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Steracoblinkr
    ..to proč jsem výš psal, že to byla dobrá výmluva.. je proto, že zatím jsem ještě nikde neviděl, že by řešili ovládání blinkrů a stěračů skrz řídící jednotku.. nemá to opodstatnění protože

    1. ty páčky stejně musí vyrobit a mají stejný počet poloh

    2. maximálně by ušetřili na kabelech a trošce materiálu, kdyby to hrnuli po něaké sériové lince (I2C apod), což by se jim zase vynulovalo tím, že by museli tohle složitě řešit řadou spínacích prvků v ŘJ (což by vedlo k větší složitosti a tím pádem i poruchovosti)

    takže myslím, že to je prostě jen mechanická závada a jim se to nechtělo diagnostikovat/hledat popř. to vůbec neumí..

     
    Komentář ze dne: 06.02.2006 01:09:07     Reagovat
    Autor: BorKur - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Steracoblinkr
    V neautorizovanem servisu zavadu predbezne odhadli na chybu ukostreni. Zadna zasadni zavada, jen zdlouhava prace dohledavani - nicmene jakmile bude cas, necham opravu provest tam.
    Panum z autorizovaneho servisu patrne hledani nestalo za ten cas a preferuji rychle opravy za uziti soucastek s maximalni marzi..

     
    Komentář ze dne: 06.02.2006 12:58:56     Reagovat
    Autor: Yokotashi - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Steracoblinkr
    Pokud to dela VZDYCKY, tak diagnostiku zvladne i mentalne retardovany simpanz s multimetrem ...

    Videl bych to spis na mechanickou chybu v prepinaci, nez na ukostreni, ale mozne je vsechno ... to by chtelo videt ...

     
    Komentář ze dne: 06.02.2006 13:13:00     Reagovat
    Autor: otto - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Steracoblinkr
    Taky bych se přidal, závada, která se projevuje neustále je diagnostikovatelná mnohem snadněji než něco, co se stane "asi po pátým přepnutí", "když se to trochu vohřeje", "když jsou skvrny na slunci"...

     
    Komentář ze dne: 06.02.2006 13:28:38     Reagovat
    Autor: Artie - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Steracoblinkr
    Jo, mě v mým vágnu občas něco chrastí někde v palubce. Většinou za mrazu, ale jenom někdy. Za tepla to většinou nedělá, někdy ale jo. Někdy to dá pokoj třeba měsíc, pak to zase naopak měsíc pokoj nedá. Někdy to zmizí po prostém krátkém zastavení, vypnutí a znovu nastartování motoru, někdy ne.
    Je to přesně ta závada na mašli. Prostě se NEDÁ najít a odstranit.
    Naprosto spolehlivě to mizí jenom v případě, že to chci předvést v servisu a říct jim, aby to opravili:-((

     
    Komentář ze dne: 07.02.2006 13:41:45     Reagovat
    Autor: Jetřich Tyl - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Steracoblinkr
    Zabývám se trochu parapsychologickými jevy. Diagnostikoval bych strašení ducha nějakého přejetého důchodce (ne nutně Vámi) nebo té Bílé paní, kterou jste kdysi ohodil blátem :)

     
    Komentář ze dne: 07.02.2006 20:07:55     Reagovat
    Autor: riso - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Steracoblinkr
    To vypadá na uvoľnený zväzok káblov, asi niekde, kde prechádzajú okolo kúrenia/klímy . Skús tam niekde "umiestniť" (nastriekať ) kus PUR peny :-), alebo nejakého tmelu ( ale s citom !)

     
    Komentář ze dne: 07.02.2006 21:03:19     Reagovat
    Autor: Michelangelo - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Steracoblinkr
    Souhlasím, mně to taky připadá jako banální mechanická závada spínače. Softwarovou alchymii bych v tom asi hledal až naposled.
    Je ale možné, že jen jezdím příliš starým autem... za což se ale nijak nestydím.

    Komentář ze dne: 06.02.2006 11:45:14     Reagovat
    Autor: Quincy - Neregistrovaný
    Titulek:72.000 x těsnění pod hlavou
    Připadá mně trochu zvláštní, že u nového auta (to lze u služebního předpodkládat) odejde v 72k km těsnění pod hlavou - nebo to je jen způsob, jak si sehnat práci do servisu ?

    Quincy

     
    Komentář ze dne: 06.02.2006 14:47:44     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: 72.000 x těsnění pod hlavou
    První komu to trochu pálí nebo má zkušenost. Jistěéééé.

    Komentář ze dne: 06.02.2006 19:01:41     Reagovat
    Autor: mepis - Neregistrovaný
    Titulek:U-turn
    Doporučil bych shlédnout Stoneův film U-Turn s naprosto úžasným "Derylem".

    I já měl dřív servis, který mi vždy vracel opravené auto s výčtem toho, co je na tom pokaženého a na dotaz proč to neopravili, když to měli rozdělaný nebo alespoň nezavolali, nebyli schopni rozumně odpovědět. Teď už k Derylovi nejezdím :)

    Komentář ze dne: 07.02.2006 12:10:16     Reagovat
    Autor: Vough - Neregistrovaný
    Titulek:Btw
    Copak Mechov, to je krize sama o sobe, natoz autorizak.

    Komentář ze dne: 07.02.2006 16:21:31     Reagovat
    Autor: Labros - Neregistrovaný
    Titulek:
    Článek bezpochyby impozantní. Má jen dvě vady na kráse:
    1) divím se, že autor jezdil dál s neopravenou závadou, i když ji zjistil hned po vyjetí ze servisu (byť by mu ji nakonec neodstranili jako neodstranitelnou)
    2) jezdit tak dlouho s prasklým těsněním pod hlavou je taky harakiri...

    A ještě by ve mně trochu hrklo, kdybych přijel do servisu s tím, že mi mají vyměnit těsnění pod hlavou, a servisák prohlásil, že cenu opravy musí spočítat podle ceny HLAVY!

     
    Komentář ze dne: 07.02.2006 19:57:07     Reagovat
    Autor: MadMaxx - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    No myslim, ze ta hlava byla myslena jako podle typu. Ne podle ceny hlavy...to by mne asi hlava taky nebrala :-)

    Komentář ze dne: 08.02.2006 11:36:06     Reagovat
    Autor: maceo - Neregistrovaný
    Titulek:Kontrola
    ja si teda po takové opravě auto kontroluji hned na místě, takže mě neco takového nemůže překvapit

    Komentář ze dne: 09.02.2006 10:03:57     Reagovat
    Autor: ruprechtr - Neregistrovaný
    Titulek:autorizovaný servis =o))
    Soudruzi, jezdím Koktávkou za .75M a už jsem v Pátém servisu, protože Zmrdi v Krajském městě nejsou schopni ani ochotni se při servisu ani pořádně podívat do servisní knížky, co že se tam při té prohlídce má měnit a pak tam musím jezdit vžydcky ještě jednou :o/. Ještě mi tak pět dalších servisů zbývá k vyzkoušení, ale nevidím to růžově. Asi si ke každýmu autu budeme muset pořídit razítko a pěkně si dělat a razítkovat prohlídky sami, tak jako u Š105/120 blahé paměti.

    Komentář ze dne: 09.02.2006 19:14:44     Reagovat
    Autor: Choakinek - Neregistrovaný
    Titulek:Vohnouti...
    Spíš bych ty lidi v tom autoservisu řadil k ultra vohnoutům, než ke zmrdům, ale patrně půjde o nějakou kombinaci obojího :-)

     
    Komentář ze dne: 10.02.2006 11:40:57     Reagovat
    Autor: Pavel - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Vohnouti...
    Ve vedení jsou zmrdi, díky čemuž po čase zůstanou
    pouze mechanici vohnouti. Jinak to snad ani být nemůže.

    Komentář ze dne: 10.02.2006 11:29:43     Reagovat
    Autor: PAVUK - Neregistrovaný
    Titulek:
    Ja a moji kolegovia sme v Prahe prisli do styku len s autorizovanymi servismi a skusenosti boli hrozne :-( Viem ze je nebezpecne zovseobecnovat, ale po kazdom opusteni servisu s "opravenymi" chybami (a vygenerovanymi dalsimi), mi napadali slovne spojenia: "cesky slendrian" a "golden tsechische hende".

    Komentář ze dne: 24.02.2006 12:21:40     Reagovat
    Autor: Killer - Neregistrovaný
    Titulek:zmrdi
    Velmi jsem se pobavil, článek byl napsán takovým způsobem, že se v něm úplně ztratila ona všudypřítomná tragikomičnost celé situace a to, že autorizovaní zmrdi nevidí v zákazníkovi jen parazita, ale hlavně tupouna, který je nakonec stejně nucen podepsat a zaplatit co je mu předsunuto, přitom domácí autoopravář Pepa Novák z Kotěhůlek, mnohdy dokáže odvést dááááááááleko kvalitnější práci a to proto, že by jinak dlouho neexistoval, což se ovšem velkým zmrdům stát nemůže. Děkuji a zdravím autora

    Komentář ze dne: 02.03.2006 17:52:40     Reagovat
    Autor: Roman - Neregistrovaný
    Titulek:Konkurence?
    Hodně tady nadáváte na to, že nefunguje konkurence, ale já si spíš myslím, že je to v hlouposti nás zákazníků. Totiž udivuje mě kolikrát tam s tím pánem v tom servisu vyjebali a on se tam přesto ještě několikrát vrátil a dožadoval se dalších oprav. Ihned po první zkušenosti se na ně měl vysrat.
    S těma autorizovanejma servisama je to sranda. Já jezdím do servisu ke známýmu a tam mám do svý káry výměnu oleje a filtru za osm stovek (100% syntetika Valvoline!!!) a škodovka nám za minerál do firemní filcky účtuje přes 2000!!!. Šéfikovi je to putna a autorizáci rejžujou:-)

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.