D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Žrout (Hyundai Grandeur 3.3i V6)
    (ze dne 15.07.2012, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 15.07.2012 22:28:53     Reagovat
    Autor: Carter - Neregistrovaný
    Titulek:
    Díky za hezký a čtivý článek. Ta spotřeba mi přijde úplně v pohodě, odpovídající autu i motoru.

     
    Komentář ze dne: 15.07.2012 23:11:08     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re:
    Já byl se spotřebou paliva spokojený, čekal jsem víc (a i tak by mi to bylo jedno). Ty jiný věci ale rozhodly o vyslání obludy do světa.

    Komentář ze dne: 15.07.2012 22:40:27     Reagovat
    Autor: jzxr - jzxr
    Titulek:
    Pěkný a čtivý článek, který má čtenáři co nabídnout.
    Leč s chybou na konci, kterou bych si dovolil vytknout. Ten patvar "Česko" mě vždy praští do očí.

     
    Komentář ze dne: 15.07.2012 22:55:51     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re:
    Česko je regulérní výraz. Není libozvučný, ale je v pořádku:
    prirucka.ujc.cas.cz/?id=%C4%8Cesko&dotaz=%C4%8Desko&ascii=1
    Horší je, že jsem napsal "S-Klase" místo "S-Klasse" a zapomněl kapitolu o chování převodovky.

    Komentář ze dne: 15.07.2012 22:56:23     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Motor
    Velkoobjemový šestiválec má hezký projev (sám si užívám bublání mé čtyřlitrové I6 kolem 2000 rpm při pohodových 100 km/h), ale V8 je prostě V8. Jinak pěkný článek :-).

     
    Komentář ze dne: 15.07.2012 23:27:41     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re: Motor
    XJS?

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 13:53:43     Reagovat
    Autor: Carter - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Motor
    Tohle bude spíš JC nebo TLC.

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 21:05:20     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Re: Re: Re: Motor
    Nic honosného, jen Jeep Cherokee XJ.

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 22:49:24     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Motor
    Ajo, ten dřive taky míval 4.0 I6.

     
    Komentář ze dne: 18.07.2012 11:42:00     Reagovat
    Autor: Carter - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Motor
    Tak jsem to trefil, říkal jsem si, že to buď on nebo ten Landcruiser.

     
    Komentář ze dne: 15.07.2012 23:32:25     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Motor
    Dneska jsem sel kolem Medoura s V12 biturbo a jen jsem zaslzel. :-)

     
    Komentář ze dne: 15.07.2012 23:34:01     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re: Re: Motor
    Chápu. :)

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 03:52:57     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Motor
    Ja stal na krizovatce (na motorce) za audinou s naftovym dvanactivalcem TDI a kdyz se rozjizdela, taky jsem malem slzel. To byl oblak.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 20:36:10     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Motor
    2000 rpm pri 100 km/h je dost :-)

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 03:09:29     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re: Re: Motor
    Na benziňák?

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 07:48:35     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Motor
    Ano, i na slusny benzinak.

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 21:06:27     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Motor
    Nj, do menších otáček při stejné rychlosti mi chybí dva válce a jeden rychlostní stupeň ;-).

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 03:54:36     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Motor
    Ale tak je to takova mensi mestska lokomotiva, vsak na opravy vestiho by potreboval jeste vetsi rezave kladivo a to uz je neprakticke.

    Komentář ze dne: 15.07.2012 23:20:03     Reagovat
    Autor: jzxr - jzxr
    Titulek:
    Tento patvar není libozvučný, a není ani v pořádku. Kdyby byl v pořádku, pak by jsme byli česáci, nikoliv češi.

     
    Komentář ze dne: 15.07.2012 23:26:07     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re:
    V tom případě dejte podnět jazykovědcům z Ústavu pro jazyk český Akdemie věd ČR, aby dali na Vaše slova. :)

    Pro zopakování: prirucka.ujc.cas.cz/?id=725&dotaz=%C4%8Desko .
    Výraz Česko není patvar a v současné době s tím nic nesvedete Vy ani Vaše verze tvarosloví.

     
    Komentář ze dne: 15.07.2012 23:28:52     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re:
    Jo? A taky Turkáci, Holanďáci, Sloviňáci, Řekáci...
    Česko je naprosto regulerní výraz a takové dementní až stupidní polemiky s tím nic neudělají.
    Ještě jsem nenarazil na nikoho, komu by Česko vadilo a nedostal by sám z Češtiny 4- za snahu.
    O chybějícím jiném jednoslovném tvaru ani nemluvě.

     
    Komentář ze dne: 15.07.2012 23:40:22     Reagovat
    Autor: jzxr - jzxr
    Titulek:Re: Re:
    Čechy

     
    Komentář ze dne: 15.07.2012 23:43:17     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re: Re: Re:
    To už je nějaké trollení, ne?
    ČESKO = Čechy, Morava a Slezko.

     
    Komentář ze dne: 15.07.2012 23:55:27     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    No tak z urciteho pohledu jsou Cesi lide zijici v Cechach.
    Je tam Stredo-, Severo-, Zapado-, Vychodo- i Jihocech.
    Pak uz jeto ale horsi. Pokud by opravdu chtel nejaky zapadly vlastenec rozsirit pojem Cechy na cele Cesko, podle tehle zapecnicke logiky by pak musel existovat minimalne Moravocech (mozna i severni a jizni) a Slezocech. A to mi prijde daleko ukrutnejsi nez slovo Cesko.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 00:08:08     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Zapomněl jste na Hnědočecha...

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 00:21:24     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jak jsem jen mohl. :-)

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 09:25:53     Reagovat
    Autor: deacon - deacon
    Titulek:Re: Re:
    I tak preferuji výraz Česká republika. Nakonec i v zahraničí nám tak říkají - alespoň nevím o výrazu, který by Česko přeložil :) (což nic neznamená, já toho nevím :D)
    Česko je hnusný a nanejvýš odporný výraz. Bohužel je to tak asi to jediné, co z dnešního zpravodajství uslyšíme jako bezchybnou češtinu. Inu, co se dá dělat, bezchybný projev < pěkný xicht + dynamická/politicky korektní reprtáž :o)

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 09:30:36     Reagovat
    Autor: yossarianeq - yossarianeq
    Titulek:Re: Re: Re:
    Tschechei jste nikdy neslysel?

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 09:36:32     Reagovat
    Autor: deacon - deacon
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Nope, nicméně němčinu s radostí ignoruji(ono jí stejně mluví čím dál méně lidí) :o)

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 10:53:53     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Tschechei pouzivaji Sudetaci a nacci. Proste vsichni ti, kteri povazuji Cechy za podradna zvirata.
    Spravny oficialni nazev je Tchechien, i kdyz se o to mezi (amaterskymi) germanisty vedou podobne spory jako Cechy vs. Cesko, protoze v obou pripadech jazykove totalne nevzdelani jedinci, kteri se ovsem o to vic citi byt odborniky, hledaji svym neumetelskym zpusobem jakesi vzory k odvozeni. A samozrejme uplen spatne.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 11:05:24     Reagovat
    Autor: deacon - deacon
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    I tak mi šlo primárně o anglický výraz, případně francouzský, když teda už byla ta žebožroutí hatmatilka diplomatických jazykem.
    Pokud vím, stále jsme Czech Republic, snahu o jednoslovný název chápu, mají to všichni okolo, musíme to mít taky!!! Běda tomu, kdo se odlišuje z davu ;)

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 11:13:27     Reagovat
    Autor: jízlivec - jízlivec
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Czechia, Tchéquie...

    Pokud já vím, nejde ani tak o jednoslovnost, jako odlišení neoficiálního názvu - vypadá a zní to blbě, když se (v jakémkoliv jazyce) vedle sebe řadí Česká republika s Francií, Švédskem apod.
    I když je pravda, že třeba UK také nemá opravdový neoficiální název, který by všechny zahrnoval a nikoho nediskriminoval...

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 11:32:51     Reagovat
    Autor: deacon - deacon
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tohle(Czechia) jsem ještě nidke neviděl, čumím na to jak blázen :o) Doslova :o)

    Takže řazení? Aby se neposrali :D

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 11:41:52     Reagovat
    Autor: jízlivec - jízlivec
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Nebojte se, jim je to u prdele...

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 12:23:07     Reagovat
    Autor: deacon - deacon
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Já jen že první takovou snahu jsem zaznamenal jakožto rozjařené dítko od jistého pána, co mi kecal do oběda a jeho TV stanice :-) A ten to obhajoval slovy(pokud mne neklame paměť), že všude okolo je jednoslovné pojmenování, musíme!! ho mít taky :-)

    Obecně je mi to jedno, na to, na co koukám, tak tam je stejně napsané Czech Republic, Czechia jsem vskutku ještě nikdy nikde oficiálně neviděl.
    Akorát Česko mi prostě rve oči i uši, je to hnusné :o) Ale někomu se to as ilíbí, no. ... :D

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 21:30:08     Reagovat
    Autor: Dax - Dax
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ten pán měl ale pravdu (i když ta argumentace je poněkud mimo). Důvod není to, že to tak mají všichni okolo, ale ten, že zřízení (republika) nemá ve jméně státu celkem co dělat (pokud tam není z historických důvodů, což u Česka s rokem vzniku 1993 rozhodně není). To už se dávno nepoužívá, používají to pouze rozvojové země, aby tím zdůraznily, že už nejsou v područí (jen tak nějakého) tyrana.

    Nemůžeme se proto divit, že občas se venku na nás taky tak dívají (banánová republika). Czechia je korektní výraz, a bratři slováci (Slovakia) to po rozdělení pochopili velmi dobře.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 13:29:30     Reagovat
    Autor: Juxtapose - Blackfire
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jako Czechia (resp. Čechija) naši zemičku označují například všichni východní Slované, národy států Pobaltí a vůbec býv. SSSR (to je ale dáno spíše ruským dědictvím), v různých příbuzných variantách až na výjimky Germánské národy..
    A asi byste se divil, jak nás nazývají Číňané. :) Czechia to není, ale můžeme si říkat také Jiékè, kdybyste trval na "republika", pak Jiékè gònghéguó.

    Diskuse pod autorecenzí se pro mě nepochopitelně kvůli jednomu slovu zvrtla v úsměvný jazykový koutek. Asi národní povaha či co.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 14:23:08     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jako Tchechoslovaquie nás zase stále vede marocký celní úřad...

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 13:30:47     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    UK je právě ten neoficiální název. Oficiální je UK of GB and Northern Ireland.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 11:40:07     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Správně je Böhmen, Mähren a Schlesien. Chcete-li to nějak označit celé, tak Böhmische Kronländer nebo Tschechische Republik, pokud uznáváte převrat z roku 1918 a události navazující.

    Termín Tschechei je plus minus stejně blbý jako Česko (včetně toho, že se tu a tam vyskytl historicky). Pokud Vám přijde "nacistický" apod. tak byste měl možná zvážit například čištění zubů či používání splachovací toalety, protože, ó jaká hrůza, Hitler i Himmler to dělali také.

    Ty kecy o "potřebě" jednoslovného názvu jsou směšné. Třeba USA či UK se bez něj také obejdou. Ačkoli se tu a tam používá "Amerika" a "Británie", jednoznačně vedou tvary sice zkrácené, ale ne jednoslovné: United States a United Kingdom. A většina obyvatel těchto států beztak pro identifikaci místa svého původu či pobytu použije jméno menšího celku - tj. např. Texas, Iowa, Skotsko...

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 11:49:45     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Aaaa, kodove slovo Sudetaci zafungovalo. :-)
    Tschechei je slovo se silnym pejorativnim kontextem, v soucasne dobe uzivanym bud z neznalosti nebo vyhradne tou skupinou lidi, kterou jsem uz jmenoval. Podobnou konotaci ma v Cestine je slovo Čobolsko.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 11:59:54     Reagovat
    Autor: jízlivec - jízlivec
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jenom pro zajímavost - nalezeno Seznamem výskytů:

    Tschechien - česky 23, ve světě 7 210 000
    Tschechei - česky 2, ve světě 198 000

    naproti tomu:

    Slowakien - česky 2, ve světě 16 900
    Slowakei - česky 16 900, ve světě 6 000 000

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 12:04:45     Reagovat
    Autor: jízlivec - jízlivec
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jsem blb a neumím už ani Ctrl-C, Ctrl-V:

    Tschechien - česky 208503, ve světě 7 210 000
    Tschechei - česky 122, ve světě 198 000

    Slowakien - česky 2, ve světě 16 900
    Slowakei - česky 23, ve světě 6 000 000

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 12:10:11     Reagovat
    Autor: jízlivec - jízlivec
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    A pro doplnění:

    Czechia - česky 321 898, ve světě 835 000
    Tchéquie - česky 17 931, ve světe 1 000 000
    Chequia - česky 5326, ve světě 2 110 000

    Tím končím, už nebudu prudit...

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 13:29:02     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Onehda jsem sveho anglickeho znameho na letisti posilal z fronty pryc, protoze tam bylo napsano Check in, at si jde hledat English in.

    BTW: Slowakei (nebo Tschechoslowakei) je spravne, Slowakien neexistuje. Tam se ovsem nejedna o zemi, ze ktere mluvciho sproste vyhnali Untermenschove.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 12:40:18     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jo. Však v těch novinových titulcích bývá napsáno: "Korruption in Tschechien!", nikoli "Korruption in Tschechei!".

    Ale něco se v tom Německu divnýho přeci jenom stalo. Bavorský švestky už pár let obstojně mluví česky a ani se už nestydí říct si o "řšititschak". Neuvěřitelný.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 13:22:24     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Kdyby jen to, oni umi i "technitschak". Clovek si pripada skoro jako v "Alles Gute!"

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 13:33:31     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Nelze nevzpomenout legendární díl s motoristickou tematikou.

    www.youtube.com/watch?v=dlt4YS0CJSQ

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 13:38:26     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Opět špatně. Občané USA svůj název zkracují na "States", byť je to neoficiální název. Nicméně oficiální zkrácení je právě ta zkratka USA. Británie je zkrácený název jen pro část UK.

    Když jsme byli Československo, žádný jazykový moralista neměl potřebu vnucovat lidem označení Česká (socialistická) a Slovenská (socialistická) republika. Pak se z nás na čas stala ČSFR, ale furt jsme byli Československo. To bylo OK, zatímci Česko už OK není. Nevidím v tom logiku. Ale jakou logiku hledat v jednání lidí, kteří jsou chytřejší než celý ÚJČ...

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 23:57:56     Reagovat
    Autor: jzxr - jzxr
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Pakliže věříte v ÚJČ v době kdy nejen tiskový mluvčí českých ministerstev je ukrajinec(ka) či mongol(ka), nebo moderátorem české veřejnoprávní televize rom(ka) či ukrajinec(ka), příp. vietnam(ka), pak máte zajisté pravdu..

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 00:06:44     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    A proc bychom nemeli UJC věřit, na to uz jste přišel, nebo se porad ukajite hrůzou dnešní doby plne divnych lidi bez kroju?

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 00:19:42     Reagovat
    Autor: jzxr - jzxr
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jestliže mě potvrdí tiskový mluvčí UJČ vietnamské (či mongolské, vietnamské...) národnosti s citem pro český jazyk s přihlédnutím pro historickou souvislost že je patvar Česko bez vady, pak tomu jako správný stádový typ milerád uvěřím a budu toto tvrzení jistě respektovat..
    Opravdu věříte všemu co vám řeknou v televizi?

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 03:08:36     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Takže ÚJČ lže, protože podle jzxr je náš stát málo nacionalistický a rasově nečistý, a slovo Česko je špatně, protože prostě proto a taky proto, že se to slvoo jzxr nelíbí. A všichni jsou stádo, protože věří ÚJČ. A basta fidli.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 10:16:45     Reagovat
    Autor: jízlivec - jízlivec
    Titulek:Re:
    S dovolením, když už chceme trolliti:

    1. Česko opravdu není v pořádku z hlediska vnitřní logicky jazyka - správně by mělo být Češsko (a také češský atd) - je to jakýsi polonismus...

    2. Obyvatel Česka není česák ani čech, alébrž Češťan (což by také zahrnovalo naturalizované občany libovolného etnika)...


     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 10:48:06     Reagovat
    Autor: Praetorius Linguagius - XIV
    Titulek:Re: Re:
    No to jsou zase megakravince.
    Češsko je nesmysl, stejne tak jako Češťan, neni pro to jediny jazykovy duvod.

    Jsou jmena zemi a narodu, kde se kmenove hlasky nemeni:
    Němec - německý - Německo

    Ale jsou i takove a je jich mnohem mnohem vic, kde se meni:
    Turek - turecký - Turecko
    Slovák - slovenský - Slovensko
    Rakušan - rakouský - Rakousko

    A do tehle druhe skupiny samozrejme patri i naprosto logicke a absolutne vhodne:
    Čech - český - Česko

    Muzete se vy vsichni falesni a jazykove nevzdelani puristi treba postavit na hlavu.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 11:01:09     Reagovat
    Autor: jízlivec - jízlivec
    Titulek:Re: Re: Re:
    Děkuji za poučení, platí tedy:
    Vlach - vlaský - Vlasko; Kazach - kazaský - Kazasko apod.
    Slovák - slovácký - Slovácko (zdravím Podluží)...

    A sdělte prosím jazykovému nevzdělanci (to výjimečně není ironie, ale faktický popis skutečného stavu), jak se nazývá obyvatel Milevska ( zpět, asi Milevák) nebo lépe Podhajska...

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 11:23:20     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Ono to samozrejme neni uplne univerzalni.
    Taky neplati:
    Francouz - francouzsky - Francouzsko
    nebo
    Rus - rusky - Sovetsky svaz

    Jsou proste jmena a nazvy, ktere se od nejakych vzorcu odlisuji, ale jsou tradicne zavedene, coz je prave problem Ceska, ze je to prakticky novotvar. Hledat nejakou logiku v jazyce je obcas marna snaha.
    Slo mi jen o to ukazat, ze vyse uvedene pokusy o "dukaz vzorem" toho, ze Cesko neni jazykove spravne, jsou mirne receno pochybne.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 11:50:24     Reagovat
    Autor: jízlivec - jízlivec
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Škoda, zatrollím si tedy při jiné vhodné či nevhodné příležitosti...

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 12:22:59     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Tak to Vám řeknu naprosto přesně. Je to "Milevšťák".

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 13:39:35     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re: Re:
    S dovolením, díval jste se vůbec do těch odkazů? Je tam vysvětleno, proč nejsme Češsko.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 14:30:06     Reagovat
    Autor: jízlivec - jízlivec
    Titulek:Re: Re: Re:
    Když jinak nedáte...

    Díval jsem se a pochopil jsem z toho, že je to kvůli lajdácké výslovnosti nedbalých prapředků, kterým bylo zatěžko používat správný výraz, protože šišlali a tolik sykavek najednou nezvládali - a je to!

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 14:33:16     Reagovat
    Autor: jízlivec - jízlivec
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Ale k věci: článek se mi moc líbil a ten vůz by se mi asi líbil též...

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 14:37:52     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    To jste pochopil správně. V tom tkví jedno z kouzel jazyka - vyvíjí se dost živelně.
    Například věřím, že časem se stane regulérním výrazem jak "abychom", tak i "abysme". A nijak nemám potřebu to hrotit.

    Komentář ze dne: 16.07.2012 11:08:36     Reagovat
    Autor: jízlivec - jízlivec
    Titulek:Snad autora potěší...
    že do mladšího středního věku mu ještě zbývá pár let (počítá se od 45. roku věku), takže se jedná spíše o krizi pozdního mládí...

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 08:29:14     Reagovat
    Autor: viro - viro
    Titulek:Re: Snad autora potěší...
    Zato mě jste nepotěšil. Sakra, už jsem v tom ranném, středním věku :-( a byl jsem přesvědčen, o krizi mládí. A nebo z mládí? No, je to jedno, nakonec, všechno se dá přechlastat, když je čím :-D

    Komentář ze dne: 18.07.2012 14:23:44     Reagovat
    Autor: Brouk - Brouk
    Titulek:
    Jsem vlastníkem Grandeura a v některých věcech s tebou nemohu souhlasit.

    Název článku "Žrout" je velmi netrefný. Jestli jsem to správně pochopil, tak ti vadí hlavně ceny náhradních dílů. Volant 22 000, světlomety 28 000. Zkus se zeptat u konkurence, kolik stojí tyto díly na vyšší střední. Ne ale na 15 let starou popelnici, maximálně předchozí verzi. Je to srovnatelné. Brzdové detičky a kotouče, tam je to stejné. Já měnil desky přední i zadní (800 kč, 600 kč, páry). Obrátil jsem se totiž na dovozce dílů na korejské auta. Samozřejmě, že tě v autorizáku napálí o 400%. To je u všech značek. Přední kotouč 1300, zadní 650. Výsledkem je, že auto naprosto normálně brzdí, jako před tím. Chce to se porozhlédnout. Možná ti to ale platila firma. takže ti to bylo jedno, v tom případě by sis ale neměl stěžovat.

    K neoriginalitě dílů řeknu jen to, že originál není. Automobilka Hyundai, stejně jako VW a každá masovka si nevyrábí desky sama. Kotouče taky ne a s nima asi 70 procent všech dílů taky ne.

    Imitace dřeva - u mého vozu není problém. Kvalita je stejná, jako u německé trojky, pokud to není přímo dřevo, to se ale tvrdě připlácí. Rádoby manžerské konzervy v dízlu nemaj dřevo ani omylem. Není problém automobilky Hyundai, že ti ho předchozí majitel doškrábal a oloupal. Asi to bylo prase se vším všudy, psals, že ti smrděla sedačka. Tady tě trochu lituji.

    Konstrukce vše vpředu není špatná, ostatně cca 95 procent všech modelů na světě je této konstrukce. Vše má své výhody a nevýhody. To auto je stavěné, jak jsi správně poznamenal, na dlouhé dálniční přesuny. AUDI R8 taky nebude dobře jezdit v těžkém terénu.

    Odhlučnění mě přijde v porovnání s vozovým parkem v ČR jako extranadprůměrné. V tom autě není téměř nic slyšet.

    S čím musím souhlasit je, že loketní opěrka je špatná. Vrže. Tady to odflákli.

    Motor perfektní, tam se shodneme.






     
    Komentář ze dne: 18.07.2012 16:02:49     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re:
    Tys asi četl nějaký jiný článek.

    Já si nestěžuju primárně na cenu n.d., nýbrž na rychlost, s jakou se tzv. spotřební materiál na tom autě opotřebí. Nevím, kolik ročně najedeš, ale být 4x za rok v servisu na výměnu oleje a filtrů otravné je. Ale zase si nemyslím, že koncernový proměnný interval je to pravé ořechové pro motor. Když jsem na první výměnu oleje u Golfa jel v cca 9000 km, děsně se v servisu divili - asi i proto, že jsem to najel za necelé dva měsíce.
    Stejně tak byla otravná rychlost, s jakou se destičky a přední gumy sežraly a kotouče zvlnily. To auto jezdilo denně a hodně dálničním stylem, přesto jsem se snažil brzdy netrápit, nicméně ta hmota vs. malý kotouče si spolu moc nerozuměly. Mám pocit, že ty kotouče jsou shodné se Sonatou, která má o 200 - 300 kg méně.

    Firma mi to neplatila, u auta v záruce si ale netroufám měnit tyhle věci sám nebo někde u Franty v garáži. Nicméně jsem během používání přešel od velkodealera Auto Palace (každého před nimi nyní varuji) k menšímu, kde byly lepší služby, ceny, i přístup k zákazníkům.

    O neoriginlních dílech tam není ani slovo, ani bych na tohle nějakou druhovýrobu nečekal, nicméně vím, že si tyhle věci samy automobilky nevyrábějí.

    Imitace dřeva mizerná je, za tím si stojím. Je moc náchylná k mechanickýmu poškození. A je mi jedno, že to tak maj i jiný auta, prostě je to shit.

    Také netvrdím, že konstrukce vše vpředu je špatná - jenom je v určitých ohledech kompromisní. Zkus na nucenou dvojku někde v prudší a hrbolaté nebo zvlněné zatáčce šlápnout pořádně na plyn a ucítíš ty síly ve volantu - jenom, prosím tě, tu zatáčku neopusť po tečně ven. Fakt to má sílu.

    Hluk: Svez se konkurencí podobně starou a zjistíš, že v Grandeuru celkem hluk je. Ne že by byl hlučný - je tichý, ale přesto hlučnější, než AUDI A6, BMW 5 E60, dokonce i Superb I i II. Řeč je o benzinových motorizacích.

    Loketka nevrzala, vrzal ten velkej plast kolem rádia a ovladačů klima. Ale jen, když to fakt drncalo nebo se o něj člověk opřel rukou. Horší bylo to skřípání odněkud z útrob palubní desky.

    Přesto všecko to neni blbý auto.

     
    Komentář ze dne: 19.07.2012 10:37:04     Reagovat
    Autor: Brouk - Brouk
    Titulek:Re: Re:
    Zdar Jaro, ja to nemyslel nijak konfrontačně, jen jsem chtěl napsat mé postřehy.

    1. přední kotouče: Na mém grandeuru mají průměr 303 mm. Když jsem hledal na jakýchkoli EU stránkách, vždy mi nabízelo 284 mm velké. Je možné, že pozdější modely (můj je 2005) měly menší kotouče a brzdy a tím mohlo docházet k rychlejšímu opotřebení. Já se nespoléhal na google a vše jsem změřil, objednal ty správné.

    2. Ok, auto bylo v záruce, to chápu. Já bych si vyměnil desky i kotouče sám i u auta v záruce. Je to velmi jednoduchá záležitost (to ví málokdo), stojí to do 20 procent oproti autorizáku a navíc mě to baví. Nechápu, proč by měla padnout záruka. Když se ti rozbije něco v motoru, nebudou kontrolovat, jestli jsou na autě destičky s jejich logem.

    3. O neoriginlních dílech jsem začal proto, abych jaksi předběhnul případné reakce pochybovačů a originalistů.

    4. konstrukce... jasně, je to těžké auto a na WRX to není. Tady to je ale fyzika a ne hyundai vs. jiné auta.

    Dle mě, auto v pohodě, hlavně jako druhej majitel. Nové stálo přes mega, u ojetiny spadne cena až neuvěřitelně.

    Důvody jsou: značka, neznámost modelu, velmi umírněný design a v EU již klasika - vysoká spotřeba.

     
    Komentář ze dne: 19.07.2012 14:14:44     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re: Re: Re:
    To moje je 2008. Třeba destičky jsou shodné se Sonatou, lze tedy předpokládat, že kotouče budou mít stejný průměr. No a jak jsi napsal - baví tě na autě něco dělat/měnit. Mě ne, já sice auto umím mít rád, ale chci ho jen používat, tj. akorát hlídat provozní náplně a tu a tam ho umýt.

    Jo, díky "neoblíbenosti" modelu byla pořizovací cena fakt nízká. Takže mě ani tak neštvala cena servisu, spíš jeho frekvence daná mým ročním nájezdem.

    Komentář ze dne: 26.07.2012 08:19:19     Reagovat
    Autor: imprezius - Neregistrovaný
    Titulek:Žrout???
    Zdar Hjondéisté. Tak nemozem dalej mlcat po precitani tvojho clanku :)

    Vystacim si s trochou matematiky, fyziky a mojich skusenosti. Mal si 50tis km rocne, auto ma 1,9t a vsetko vpredu. Je to akoby si presiel 1,25x po rovniku Zeme (teda +- okolo sveta), teda dost na to aby si jeden krat vymenil komplet kotuce a oblozenie. Bez ohladu na zemepis, nepoznam pri takom imtenzivnom najazde km nikoho, komu by vydrzali na akomkolvek aute brzdy dlhsie. Skusenost: Focus TD, 50tis rocny najazd km. Vymena komplet 4 kotucovych brzd, raz za 30tis km, teda cca 3 krat za 2 roky. Na to vsetko, si mal automat=vsetko brzdenie hmoty obstaravaju +- iba brzdy, o brzdnom ucinku automatu nemoze byt vela reci. Takze ty s autom tazsim o pol tony si mal minimalne o 30% vyssiu zivotnost, ako ja.

    Pneumatiky aspon z mojich skusenosti (a prave pri takomto rocnom najazde), likvidujes rovnako ako brzdy, zavisi mozno na znacke. Podla ADAC testov sa javia niektore znacky v opotrebeni ako silno polarizovane. Skusenost: Pirelli P6000, ako kolajnice. Zivotnost ale velmi kratka. Continental PremiumContact2, ako gauc starej matere, zivotnost standardna. Rovnake auto a teda aj rozmer pneu, rovnaky sposob pouzivania. Ale prave tieto dve znacky gum dokazali z jedneho auta spravit uplne ine. Prirodzene. Preto neviem ci si mal rovnake obutie alebo rozdielne.Povedal by som, u teba slusny nadstandart zivotnosti pneu. Ak porovnas s rodinnym autom s najazdom 10tis km rocne, tak bezne najdes 5-6 rocne obutie s vybornym vzorkom (niekedy zial aj zimne). Cize 5-nasobna extenzita nebude uplne linearna v opotrebeni.

    No a interval vymeny oleja je standard, s tym by som si nerobil hlavu. Ottov motor potrebuje iba dve veci aby bol v kondicii: pravidelne OLEJ a sviecky. Kdo maze, ten jede. Ta geometria myslim moze ist cela na vrub konstrukcii, vahe a stavu silnic :D

    Takze priatelu v krize pozdniho mladi, obstal si s Hjondé podla mojho nazoru v endurance teste viac nez dobre.

     
    Komentář ze dne: 26.07.2012 08:40:37     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Žrout???
    Ale ano, na jednom aute mi brzdy vydrzely cca 105000 km, na jinem cca 60000 (coz bylo tim, ze patrne mely neco najeto uz pred tim, nez jsem to auto koupil). Ono totiz taky zalezi na tom, jak se jezdi, pokud ten najezd je prevazne po meste, pak je to samozrejme jine, nez kdyz se jezdi prevazne po dalnici a take je rozdil, kdyz se na tu brzdu slape ze zvyku pred zatackou, brzdi se bezduvodne na dalnici "protoze rucicka tachometru prelezla pres 130" apod -- ano, i takovi specialiste byvaji k videni.

    o brzdnom ucinku automatu nemoze byt vela reci.

    To je taky neskutecny blabol.

     
    Komentář ze dne: 26.07.2012 09:00:54     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Žrout???
    automat motorem automaticky nebrzdí. pokud chceš brzdit motorem, který je napojen na blonďatou převodovku, musíš mu to manuálně vnutit pákou a omezit nejvyšší zařazený stupeň, nebo iracionální hrou s brzdou a plynem.

    už jsme to zde rozebírali x-krát a závěr byl pokaždé ten, že automat je automatickej při jízdě po rovině,

     
    Komentář ze dne: 26.07.2012 09:24:05     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Žrout???
    A tvrdim snad, ze jim brzdi automaticky? :-)

    (i kdyz, ano, brzdi jim v nekterych pripadech i automaticky. Kdyz nastavim na tempomatu 110, tak si z kopce podradi, aby si tech 110 udrzel. A kdyz tlacitkem vypnu overdrive, tak brzdi pochopitelne take, s pakou hybat netreba).

     
    Komentář ze dne: 26.07.2012 09:30:41     Reagovat
    Autor: Ondra S. - Ondra
    Titulek:Re: Re: Re: Žrout???
    Automat je právě zmrdivýmysl, hodí se jen na ježdění po městě a na americký venkov, kde jsou kilometry silnic pro ultraplynulou jízdu.
    Pokud chcete aby uměl, brzdit motorem, dá se k tomu přinutit, nebo se to dá u převodovek s řídící elektronikou naučit.
    Já bych ale chtěl, aby automat řadil vždy podle mého přání, tedy podle situace buď udržoval rychlost a doklouzával, vyřazoval, nebo podřazoval a brzdil motorem a ještě si mohl regulovat rychlost záběru měniče, tak tohle zatím neumí žádný a proto bych automat nikdy nechtěl, protože jsou všechny zatím nedokonalé křápy a ještě nejsou tak odolné a spolehlivé a nenáročné na servis jako konstrukčně podařená manuální převodovka.

     
    Komentář ze dne: 26.07.2012 09:48:47     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Žrout???
    Ano, zejmena takova spojka u te manualni prevodovky je odolna, spolehliva a nenarocna na servis :-) To pak je vyrazne snazsi jednou za 50 tisic vymenit v automaticke prevodovce par litru oleje...

    Já bych ale chtěl, aby automat řadil vždy podle mého přání, tedy podle situace buď udržoval rychlost a doklouzával, vyřazoval, nebo podřazoval a brzdil motorem

    Coz je mu potreba ovsem rici, protoze zatim zadna automobilka nevyrobila prevodovku ani nic jineho, co by reagovalo na pouhe prani a cini se tak obvykle volicem.

    Jinak si racte nechat tu anglickou interpunkci od cesty, v cestine carky slouzi k oddeleni vet v souveti a treba slovni spojeni "brzdit motorem" jaksi vetou neni, protoze ji chybi podmet...

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 13:38:00     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Žrout???
    i vměstském hopsátku jako je C1 jsem vyměnil spojku až po 120.000, protože klouzala nad 4.500 ot/min a nebyla to taková zábava. v servisu si klepali na čelo, no i kdyby to vydrželo 125.000 km, je to myslím docela slušná výdrž a na těch 5000 i s prací to myslím "vydělalo", neb nic jinýho výrazně nespotřebního se zatím (za 6 let a 120 tkm) měnit nemuselo.

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 19:46:59     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Žrout???
    To mi nepřijde jako extra slušná výdrž. Prodával jsem Felicii se 160tis.s původní spojkou, dával jsem jí občas i těch tachometrových CCA 190 a pořád držela, matka kdysi prodávala FobiiHTP dokonce se 180ti tis.km s origo spojkou a fklídku. Funguje Ti kontrolka ruční brzdy? :o)

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 13:56:19     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Žrout???
    Jelikož zde není možnost opravy, do příspěvku snadno proniknou lecjaká zvěrstva. Také s tím občas bojuji.

     
    Komentář ze dne: 26.07.2012 10:48:33     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:Re: Re: Re: Žrout???
    já teda mám ve své plechovce (respektive v plechovce matky mých dětí) žabožroutské provenience prehistorickej čtyřstupňovej automat teutonské výroby (ZF 4HP20), a ten motorem brzdit umí i v režimu plně automatickém. nějaká elektronika si prostě usmyslí že to bude brzdit, vyhodnotí to třeba při jízdě z plynulého kopce šedesátkou (zařazená čtyřka) šlápnu na brzdu a zpomalím, pustím brzdu a nedotýkám se pedálu plynu, a vono když to z toho kopce začne zrychlovat tak to tam vrazí trojku a když to furt zrychluje tak i dvojku.

    hele, automat nikdy dokonale nenahradí vyježděného řidiče kterého baví řídit, vo tom žádná. ale třeba pohyb v ucpaném městě dvacetimetrovými přískoky je s manuálem dost vopruz, s automatem pohoda. po dálnici je to jedno, v jednom i druhém máš zařazenej nejvyšší kvalt a sto kilometrů řadit nepotřebuješ. na vinuté horské okresce je automat trošku trápení. v rodinné bachraté potvoře která má aerodynamiku jako peřiňák a naklápí se do zatáček vidím automat jako lepší volbu, pro radost z jízdy mám lyže a bicykl, chápu kajak, motorku i placatý auto. samozřejmě automat potřebuje vhodnej motor, jasně že nějaká podmotorovaná těžká věc na naftu se s automatem trápí.benzínovej mnohaválec kterej má krouťák placatej jako nýdrlandsko se s automatem snáší slušně.

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 13:45:50     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Žrout???
    první odstavec lze zařadit mezi "iracionální hru s brzdou a plynem". nedokážu si představit, že zatáčky projíždíš s blonďatou převodovkou z kopce tak, jak se má - bez brzdění motorem, aby nebyla váha na předku.

    pohyb v koloně není nic než střídání spojka-brzda, blonďák umožňuje spojku vypustit. hm...a dál? 8o)

    neříkám, že je blonďatá převodovka na pendrek. jen jí řidič musí přizpůsobit svůj styl. pokud je to v nějakém MPV kombíku nebo jiným vozidlem rodinných typů, pak je to asi jedno. V čemkoliv jiným to jen násobí nudu.

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 15:16:26     Reagovat
    Autor: CNNPRG - CNN
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Žrout???
    Moderní automaty mají :
    1) sport drive - jiné řazení převodových stupňů než u drive
    2) sekvenční řazení

    Takže buď můžeš jet nudně nebo zábavně, spojky netřeba.

    Nic jiného než automat bych už nechtěl. Míchání s pákou je nuda (amatérští závodníci tvrdí něco jiného, protože na automat buď nemají prachy nebo koule:-)), levou nohu nemůžeš mít za uchem (třeba), pravou furt veksluješ místo aby si jí měl na koleně fešné spolujezdkyně nebo spolujezdce (to pro případ jiné orientace) nebo se dloubal ve frňáku. Další nespornou výhodou je, že auto může řídit i např. můj mladší syn, který řídí od 12 (tam kde to provoz dovolí - na chalupě mě vozí pro pivo apod.).

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 15:20:16     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Žrout???
    Jestli nedokážete vymotat ruku zpod sukně abyste přeřadil, tak jste řidič dost na baterky, teda.

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 15:25:36     Reagovat
    Autor: CNNPRG - CNN
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Žrout???
    Ta poznámka je mimo, že?

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 15:30:00     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Žrout???
    No tak k věci. Jeden automat jsem měl. Ken to koupil pro Bárbí. Sice si o tom myslel svý ale přišlo mu to jako dobrej nápad. Dopadlo to tak, že ani Bárbí s tím nechtěla jezdit, vždycky si přivstala a kradla Kenovi jeho kchár s kvrdlačkou. To byla ovšem neudržitelná situace a tak se toho Ken zbavil. Od tý doby takový experimenty nedělá.

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 15:39:23     Reagovat
    Autor: CNNPRG - CNN
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Žrout???
    A mělo auto pro Barbie tu správnou barvu?

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 15:47:03     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Žrout???
    Barva byla fpohodě a přirozeně konzultovaná. To bych nelajznul. Problém byl, že Bárbí je letec a moc si s tím nerozuměla. Alespoň tak to komunikovala směrem ke mně.

    Ostatně ani já jsem si s tím nerozuměl.

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 19:26:00     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Žrout???
    Copak to bylo za stroj, mohu-li se optat? Jestli Ken nejni trochu skrblík... :o) Růžová 911ka fkabriu by určitě skousnout šla.

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 19:33:14     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Žrout???
    No byl to celkovej úlet. Nerad to přiznávam ale byl to hypersport model z Boleslaf Motoren Werke, Ochcavia 1.8T

    Na svou obhajobu musim říct, že jsem potřeboval z politickejch důvodů koupit auto u svýho významnýho odběratele, takto majitele povícero autosalónů. Abych jako ukázal, že ty prachy zase utrácím u něj.

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 19:35:35     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Žrout???
    Tak to potom chápu. Jednou mě s tím vezl taxidriver a je to příjemně líné, což není nic špatného, ovšem nic pro piloty.

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 19:43:23     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Žrout???
    Na Porše to nebylo, poněvadž Bárbí si s tim hlavu neláme. Když řízne zatáčku, tak jí prostě řízne. Ten obrubník tam prostě neměl co dělat. A když kuchne fungl novou gumu deset kiláků od domova, tak to prostě dojede. Ty větve si měli silničáři ořezat, tu srnku nešlo vidět... a tak by se dalo pokračovat do nekonečna.

    Tak jsem si říkal, že zabiju víc much jednou ranou a když budu potřebovat jet na tu firmu, tak si ty auta čenžnem. Nevyšlo.

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 19:50:49     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Žrout???
    Tak to je jednoznačně chyba ve výběru. Pro takový typ dívky bych zřejmě volil H2, H3 ve žlutý. S růžovými polepy, samozřejmě. Nakonec, proč ne i H1, tam je asi faktor odolnosti nejvyšší. Takové střelkyně je třeba hýčkat :o)

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 20:00:20     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Žrout???
    Tak ta plnokrevnost měla jistě i světlý stránky. :))

    Ale pokud se týče údržby vozů, jednoznačně katastrofa. Imrvére drobná karosařina, spodky, čepy, tlumiče, geometrie, kola a takový ty srandy. Btw, s růžovou bych asi neuspěl.

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 20:36:00     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Žrout???
    Cherokee 4.0 na plyn, ideální. V černý matný, kde drobnou karosařinu vyřeší spray. Za pár korun spousta zábavy a odolnost vyjímečná.

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 20:42:11     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Žrout???
    Yep, to nevypadá vůbec zle. :)

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 21:08:59     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Žrou

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 21:20:15     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:[20]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Hehe, to mi připomíná utopený OT64 na Doupově. Akorát ty kola byly větší, to bahno nad ně, takže někam po prsa.

    Ale jinak docela pěkný kousky, teda. :)

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 21:32:03     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:[20]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No, mně se stalo skoro totéž, s Arem.
    Ale zdaleka mi to tak neslušelo.

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 21:34:33     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:[21]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Zajímavý je, že si nikdy nepřišlo pro vytažení traktorem něco takovýho. Vždycky jenom hnusnej, fousatej chlap :((

    To by se to jináč zachraňovalo ...

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 21:50:03     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:[22]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tos byl Ty?
    (V Ostrovačicích za kostelem bych tě věru nehledal...)

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 21:59:39     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:[23]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Je nás na týhle planetě už mnoho. Ale zatím děláme jakoby nic.

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 21:51:43     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:[22]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    :o) jo, v koutku duše si jeden říká: co kdyby se z traktoru vysoukala nějaká ta Salma, možný je všechno...a vždycky je to nějaký podivín, co kouří Tarase Bulbu a má ledviňák ze psa.

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 21:56:34     Reagovat
    Autor: mimi - mimi
    Titulek:[23]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Salma? Myslíte ségru Patty??

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 22:00:46     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:[23]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Sorry za OT, ale nemohu nevzpomenout dialog, který jsem zaslechl na jednom Polním dnu, tuším v roce 2002.
    (Traktorista kontrolující zásev volá na přítomnou agronomku)
    - Paničko, cukněte mi s tím traktorem!
    - Cuknout? S traktorem? Já jsem DÁMA!


     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 22:10:05     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:[24]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Netřeba to maskovat za OT, já mám svérázné týpky rád. :o) Obzvláště u někoho, kdo pomůže, je např.výběr kuřiva zcela podružný.

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 22:03:01     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:[23]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ledviňáky se dělaj z .... ehm ... no nic. Ale králičí taky ujde. :)

    Zvláštní, já zase pořád čekám, kdyže bude mexická kráska v nesnázích. A roky utíkaj a hydraulika sákne čímdálvíc. :)

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 22:15:22     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:[24]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jeden z pánů, co se kdysi pradávno ucházel o fci mého nového tatínka, byl hrdý na svou bundu a rukavice ze psa. Kromě toho, že byl král vocasů, navzdory městskému původu tedy poznám drobné nuance mezi svrškem králičím a psím :o) Alespoň myslím...

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 22:26:16     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:[25]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jsa si vědom, že hovořím se známým milovníkem kočkovitých šelem, raději bych téma ledviňáků opustil. Faktem je, že jeden mám, po dědečkovi, myslím že pamatuje císaře pána (ten ledviňák), a ten pes měl neobyčejně hebkou, jemnou a elektrizijící srst. A už mlčím! :)

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 22:28:15     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:[26]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    pro nás neznalé prosím krátké vysvětlení, co to je "ledviňák"?

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 22:30:38     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:[27]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Malej kožich se šňůrkama na zavázání, co se nosí na bedrech, aby bylo teplo jako zezádu vocpoda.

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 22:32:57     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:[28]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    děkuji, už vím, našla jsem si to. U nás se tomu říká jinak, ale vzhledem k přítomným milovníkům kočkovitých šelem, si to raději nechám pro sebe. :-)

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 22:32:52     Reagovat
    Autor: CNNPRG - CNN
    Titulek:[27]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    kočka:-)

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 22:34:25     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:[27]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    to černé www.outdoor-termopradlo.cz/plys-ledvinovy-pas/
    na motorku dobrá ochrana ledvin před studeným vzduchem, starší ročníky nosí na zahřátí. vhodné kombinovat se zateplenou papučí :o)

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 22:39:57     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:[26]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tak přiznejme si, že taková perská, dlouhosrstá...to je asi nirvana, i když už nevrní...

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 22:47:41     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:[27]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Vykoná ještě dlouhou službu i po smrti. To u psa nehrozí. Tak bych to viděl ideologicky správně já. :)

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 22:51:14     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:[28]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    klobouk dolů, ty v tom umíš chodit, to je vyšší diplomatická! Budu jen tiše sledovat, snad se také přiučím.

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 22:52:50     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:[29]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jó, manželství jednoho zkrátka vyučí. :)

     
    Komentář ze dne: 29.07.2012 00:49:17     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:[30]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    že mě to hned nenapadlo, tak jako vždycky, to nejlepší co umíte, vás naučily ženy. ;-)

     
    Komentář ze dne: 29.07.2012 01:11:26     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:[31]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jistěže ano! Jak bych k tomu jinak asi přišel? :))

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 09:52:31     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re: Re: Re: Žrout???
    To je závěr majitelů manuálních převodovek, kteří s automatem mají zkušenost pouze čtenářskou, ne?

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 13:47:27     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Žrout???
    nikoliv. je to subjektivní závěr řidiče, který má zkušenost s oběma typy, doplněný o objektivně zjištěné nedostatky.

     
    Komentář ze dne: 29.07.2012 21:49:23     Reagovat
    Autor: imprezius - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Žrout???
    @root: Tak aby sme si tu nenapinali biceps, co je samozrejme normalne, ale... automatickych prevodoviek existuje samozrejme viac typov od viacerych vyrobcov. Tym padom nemusi moja osobna skusenost so 4st. Aisinom v prvej generacii Subaru Forester korespondovat s vasimi. Nepoznal ani "Power" mod. Zial prave neschopnost vynutit si od nej po vyslapnuti plynu brzdny ucinok (aspon 50% ako som zvyknuty s MT) ma dost sklamala. Navolit tam za 3, alebo za 2 tak samozrejme slo, ale to mi je potom AT nanic. Mozno je to dane tym ze denne jazdim z dediny do mesta 13 km a prekonam 310 m prevysenia. Mam po ceste 1,1 km uplne priamy kopec s prevysenim cca 90 m, kde si brzdny ucinok motora vychutnavam dnes uz s manualom v Impreze. Bol to moj prvy a zatial posledny automat a az na toto, som s nim bol nadmieru spokojny. Ale manual, je uz raz manual. Jednoducho som nemal pocit ze som kapitan, ale snad tak prvy dostojnik...

    Komentář ze dne: 30.07.2012 22:21:53     Reagovat
    Autor: Brouk - Brouk
    Titulek:výměna ložisek
    Mám dotaz na autora článku. Měnil's ložiska? dík

     
    Komentář ze dne: 06.08.2012 06:38:18     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re: výměna ložisek
    Ne, žádná ložiska se neměnila.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.