Komentáře ke článku: Test Mercedes – Benz A 150 (ze dne 05.10.2008, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
...Mercedes už dávno není tím co býval.. katování kostů dorazilo i tam.. :-/
|
|
Ta zmínka o tvrdém podvozku je tedy velmi mírně řečena. Obzvláště jízda po Praze a jejích úuuuužasných ulicích typu Michelská byl s áčkem zážitek za všechny prachy.
Ale na druhou stranu musím uznat, že podvozek je festovní práce, srovnatelná s pancéřováním německého Tygra. Jinak si nedokážu představit, že ten drek po tolika ranách zespodu pořád jezdil, jakoby nic.
|
|
|
ono to pancierovanie tygra bolo sice hrube, ale inak dost nanic. skoro vsetko je kolme na drahu prichadzajucej strely.
|
|
|
no ja som v Acku nikdy nesedel, ale uz 1,5roka sedlam B klasse s 200cdi.
Doteraz som bol presvedceny, ze Bcko je len o malo natiahnute Acko, ale s popisovanymi problemami som sa nestretol, asi ide fakt o iny level .
Jedina vec co ma po nabehani 45tkm drazdi je klepanie z oblasti zadnej napravy, predpokladam ze sa mi podarilo v rekordne kratkej dobe odrovnat tlmice, alebo som niekde nacal zaves vyfuku, neviem liezt pod to nebudem, radsej si dam hlasnejsie radio :)
|
|
Slime, zhruba ve stejnou dobu jsem kupoval Fiat Idea - de facto "A" od Fiata/Lancie. Byl to jeden z mála kusů v ČR, pak je přestali dovážet.
Nevím, jestli to sedí na silnici stejně jako Áčko (v novém A jsem nejel), ale ty story, co popisuješ, to jsem s Ideou fakt nezažil.
|
|
mam starou fiestu a take mi dela rany pri rozjezdu, ev. drsnem razeni, vzdy pri rozjizdeni se zatocenymi koly. myslel sem, ze silent blok motoru/prevod. nebo dily naprav a rizeni, ale ty jsou pry ok dle neautorizovaneho mechanika. takze take nejaka vule dif. u me?
|
|
|
Pokud se to děje opravdu pouze při zatočených kolech, tak to s největší pravděpodonbostí je něco na nápravě nebo řízení. Nechte to auto prohlédnout ještě někoho jiného. Závada v diferenciálu by se velmi pravděpodobně projevovala vždy, bez ohledu na posici kol.
|
|
|
Jestli se to děje jen s řízením do rejdu, tak by prvním podezřelým měl být homokinetický kloub přední nápravy (jeden nebo oba). Zažil jsem to na Felácii (údajně na to dost trpěly) a projevovalo se to taky tak. Při rozjezdu s koly do rejdu sesbou auto škubalo a ozývaly se zvuky asi jako když bicykl zn. Ukrajina padá ze schodů.
|
|
Jen bych upozrnil ze "acko" je nejnizsi rada teto nemecke znacky a tak je snad legitimni ze to neni dokonale auto. Preci jenom se Mercedes ciluje na jinou skupinu uzivatelu a dava si vice zalazet s jinym segmentem. Za to se na ne snad ani nemuzeme zlobit, je to prirozene trzni chovani. Srovnavani s VW je mimo misu, protoze ten se prave soustredi na skupinu tech, rekneme mene majetnych a napr jejich pokus o luxusni limuzinu (tusim PHAETON se jmenoval) byl totalni propadak. Navic si stejne myslim (ackoliv jsem v acku nikdy nejel), ze je svezeni v nem porad o neco lepsi nez ve stejnem segmentu u konkurence.
|
|
|
To, že je to malé a nejnižší řada, není omluvou. Pokud Daimler neumí malé auto udělat pořádně, ať ho radši nevyrábí, nebo vyrábí pod jinou značkou, než aby si jím kazil značku prémiovou.
Já jsem áčko (A160) měl v letech 1999-2000 a bylo to poměrně příjemné auto. Z nedostatků si vybavuju jen mizerný výhled přes A sloupky a v zatáčkách to s cestujícími vzadu mávalo víc, než je obvyklé u jiných aut. Při manévrování se kabina dost kývala, ale podvozek seděl na silnici velmi dobře.
|
|
Ta vule v diferaku je zajimava.. nevim jak to ma mercedes reseny, ale pokud vim tak mrkev se utahuje pres deformacni clen a podle velikosti utahovaciho momentu se nastavuje zubova vule - jesi vas to hodne trapi tak bych skusil vymenit ten deformacni clen a laborovat se zubovou vuli... Vsak jesi ho otevrete tak uvidite podle opotrebeni zubu jesi je vule spravne nebo ne - opotrebeni by melo byt rovnomerne po cele plose zubu - mely by se lesknout bez matnych ploch... Ale pozor, to same mohou spusobovat silne vybehane homokineticke klouby na poloosach, ci u vozidel s hnanou zadni napravou vymlacene ulozeni kardanu, nebo, pokud ho ma, homokineticky kloub na kardanu. Homokineticky kloub odejde, kdyz je v nem spatna, nebo malo vazeliny (vzdy a jedine pouzivat vazelinu pro homokineticke klouby.. tusim ze se ji rika uhlikova a ma cernou barvu) a pak kdyz praskne prachovka a dostane se tam bordel...
|
|
|
a ted me napadlo - co vam brani (krom penez) tenhle diferak vyhodit a dat tam ze starsiho modelu ktery tyto problemy nema, nebo z vyse zminovaneho sestikvaltu?
|
|
Já tedy A150 mám od roku 2006 a nesetkal jsem se s jediným v článku uvedeným problémem. To, že auto sedí jak přibouchané k silnici potvrzuju. Je to malé zvenku, velké zevnitř. Souhlasím s tím, že se čalounění dveří zasere takřka okamžitě. Největší problém, co to auto má je mizerný výhled dopředu přes sloupky. Štve mě taky absence MP3 podpory v rádiu -:). V pražském provozu dlouhodobý průměr spotřeby kolem 8,4 l/100, po dálnici kolem 8l a po okreskách 6,5-7,5l podle toho jak s tím jedu. Vyjma toho čalounění není k interiéru co dodat, oproti Fóbiím to je nebe a dudy. Ve firmě máme tato auta tři a všechna jezdí bez sebemenších potíží. Autor měl asi smůlu.
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Test Mercedes – Benz A 150
|