|
Jisteze ano (kdyz se chce tak to jde kdekoli, ze), ale je NUTNO si posunout predni sedadla co nejvic dopredu. toz tak.
|
|
A naprosto v pohode! Tezko soudit, kdyz sem to nezkusil, ze jo pane autor :-)
|
|
Tak ako uz bolo v predoslom komentari popisane, treba posunut predne sedadla co najviac dopredu. A potom si to treba len vychutnat. Octavia ponuka zaujimave moznosti, len ich treba odhalit...:-) Testovali sme s priatelkou aj Fabiu, ale ta je priestorovo na tom biedne. Napriek tomu sme si to vyborne uzili:-)
|
|
měřím 200cm a z vastní skušenosti mohu potvrdit že sex v oktavce není nijak velkej problém :-))
|
|
Teda já nevím, ale Octavia je všeobecně považována za auto s brzdami, které taktak snesou konkurenci ve vyšší střední třídě. Např. test provedený ve Finsku tvrdil, že podobné výsledky mělo naposledy Porsche, které je ale brzdami pověstné.
|
|
|
...ehm az na to, ze Ofcavka neni auto vyssi stredni tridy. Na platforme Golfa a Audi TT to nehrozi, jaksi, ze !?
|
|
S trochou snahy to jde i v Puntovi...
|
|
Sex v Octavii? Bez problemu a to nepatrim mezi trpasliky... Jde to i v Trabantovi 9tedy v kombiky, v limuzine bych se bal... Ale ted o necem jinem... Kolik kilometru jsi vazeny autore najezdil s Fabii 1,2HTP 12V? Mam s ni najezdino hodne (dokonce v kombi provedeni) a zatim mam prevazne dobre zkusenosti. Ovsem je treba pocitat s vlastnostmi maleho dynamickeho zrychleni, ale jde to. Dokonce jde jezdit i dost sportovne a rychle, to vse za cenu vyssi spotreby, ale obcas se to da i zasponzorovat. Na druhou stranu je s ni mozne jezdit i dost usporne, nekde na hranici 6l/100km, coz aspon na kombikovou Fabiis trivalcovym motorem neovazuji za spatne cislo...
|
|
|
Za 6 jezdí při lehčí noze na plynu nebo tankování u Jetu i dvacet let staré Volvo 480 s 1.7 motorem o výkonu 91kW...
Problémem Fabie HTP není ten motor sám o sobě, ale naprosto šílený poměr hmotnost/výkon (výše zmíněné Volvo má 980kg). Ve Smartovi nebo C1 by ten motor odvedl dobrou práci, ale Fabie je prostě moc těžká.
Na poskakování po městě to není úplně špatné, ale mimo město jsou ty dynamické schopnosti opravdu dost daleko za hranicí toho, co považuju za elementární aktivní bezpečnost. Trochu normálně (rozhodně bych to nenazval sportovní jídzou) se s tím dá jezdit pouze při velmi malém zatížení a za cenu vysoké spotřeby. Když do toho posadíte čtyři dospělé a zavazadla, bude to žrát skoro stejně, jako moje konstrukčně nikoli nejnovější V8 4.4 ve dvojtunovém drobečkovi. V kopcovitém terénu i víc.
|
|
|
sportovně a rychle s 1,2 HTP ? :)))))))))))))))))))))))) na sportovní jízdu zapomeň - to auto prostě nemá zrychlení, aby se v něm dalo provozovat něco byť vzdáleně jako sportovní jízda... Rychle ? při 160 po dálnici jsem promačkával podlahu, rychleji to nejelo, žralo to jak tank a stačil závan protivětru a rychlost šla okamžitě dolů... o kopcích ani nemluvím...
|
|
|
nechápu, co máte všichni s tím zrychlením a rychlostí. ten, kdo si koupí fobii htp, má prostě fištróna a ksyž jede do kopce, no tak si holt podřadí na dvojku a může směle předjet třeba i aviatika. chce to jen bejt simply clever pyčo :o), asi tak jako pan ynženýr ( www.eden-x.cz/topic_files/bfronta/simply_clever/zlepsovak.pana.inzenyra. jpg) z našeho baráku, který na svou shade fobie 1,2 htp fuckt nedá dopustit :D
|
|
|
Notypyco! To je ten novej parkovaci asistent simply clever za vyhodnou cenu 29.900 bez DPH? :-O
|
|
|
něco na ten způsob - pan ynženýr prostě vycítil, v čem spočívá styl simply clever pyčo / zakoupil shade htp jako výhodné wagen jak naznačuje reklama shade motor werke a pojal jeho koncept jako výchozí stav pro následný tuning pyčo :o)
|
|
|
Ale to je uzasna vec, to by napriklad me vubec nenapadlo. Multifunkcni hi-tech device.
1) Pomaha pri parkovani (jednorazove - doslova)
2) Chrani cast auta pred zaspinenim
3) Zabrani trestnimu stihani ridice, pokud tento prekroci nejvyssi povolenou rychlost.
|
|
|
Myslím si, že s ohledem na osm let trvající nepřetržitou řadu úspěchů vozů Škoda v tuzemských testech nemá už žádný význam vyrábět jiná auta než škodovky. Výroba jiných vozů je zbytečná, je to jen ztráta času. Detroitem třetího tisíciletí budou Kvasiny.
|
|
|