D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Efekt motýlých křídel, aneb můžu v tom mít prsty?
    (ze dne 16.09.2012, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 16.09.2012 21:32:38     Reagovat
    Autor: jízlivec - jízlivec
    Titulek:Tohle není efekt motýlích křídel...
    Ten - pokud vím - pojednává o mohutném účinku nepatrné změny za predisponovaných podmínek...
    Tohle je o nevelkém účinku dosti razantní změny - srovnatelné s kopnutím muly - za podmínek primárně spíše nepříznivých...

    Komentář ze dne: 16.09.2012 21:42:51     Reagovat
    Autor: mike8 - mike8
    Titulek:
    Třeba je to k ničemu, třeba dotyčnému aspoň řeknou „tytyty“.
    -
    Vetsinou nic. Je pravda, ze kdyz uz nekdo zavola, tak to s nami dispecerka resi, jakoze co se delo. Kazdymu kdo vola nabizi, ze da cislo na ridice, kupodivu jeste nikdo nechtel. Pro rypaly to mam "z doslechu", na me zatim nikdo nevolal :D

    Komentář ze dne: 16.09.2012 21:48:23     Reagovat
    Autor: d.s. - neo100
    Titulek:Kverulanstvi
    Vazeny pane kverulante. Nepochopil jsem sice, co nam tim clankem chcete rict, ale treba ja jsem na podobne jedince dost alergicky. Praktujete-li tohle i pri jednani s lidmi mimo statni spravu, nemuzete se divit, ze ne vzdy dosahnete toho, ceho chcete.. a treba vam nekdy da nekdo po kebuli. Tezko rict. Rozhodne typicke kvertulanstvi je vzdy kontraproduktivni. Bezne lidi tim naserete a urednikovi je to u prdele, protoze jeho nejaka kvalita sluzeb a spokojenost "obcana/zakaznika" nezajima. Evidentne nedelate v zadne vedouci pozici nebo nepodnikate, tam byste s tim pristupem nedostal asi nikam.

     
    Komentář ze dne: 16.09.2012 23:30:10     Reagovat
    Autor: ochy - ochy
    Titulek:Re: Kverulanstvi
    Já podnikám a dělám to, pokud mám čas, stejně. Dokonce mi ani nevadí, když to někdo dělá kvůli mým zaměstnancům mně. A víte co? Já jsem za to dokonce vděčný.

    Ten policista je tu pro mě a ne já pro něj. Je zvláštní, že když dělá ofuky barman nebo kadeřnice, zdá se vám to příšerné, ale fízla posloucháte na slovo. Tady už nejde o osobní práva, tady jde o naplňování toho jejich nápisu na autě.

    Jedině neustálým pruděním se služby mohou zlepšit.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 00:03:19     Reagovat
    Autor: neo100 - neo100
    Titulek:Re: Re: Kverulanstvi
    Ja zadnyho fizla neposloucham na slovo. Proste vim, ze tim, ze si na nem budu lecit sve mindraky, niceho nedocilim. Tomu cloveku stejne jako jeho nadrizenym a politikum je to proste u prdele. I kdybych na 158 zavolal 100x tak jim to bude jedno...

    Pokud se chovate jako osina v zadku pri obchodnich jednanich a je to vase vychozi chovani, tak good luck. Je to vase volba.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 07:44:41     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re: Re: Kverulanstvi
    A hele...prototyp Ovce verze 1.0 :-)))

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 10:34:23     Reagovat
    Autor: Joker - Joker
    Titulek:Re: Re: Re: Kverulanstvi
    "I kdybych na 158 zavolal 100x tak jim to bude jedno..."
    Pokud si to autor článku nevymyslel, zjevně jim to jedno nebylo.

    Jim to rozhodně není jedno v případě, že dotyčnému reálně hrozí nějaký problém, pokud by se na to vykašlal.

    Proč si myslíte, že lidi,
    a) kteří jsou schopní úředníka soustavně prudit, oblehnout úřad 20 příbuznými a podobně, nebo
    b) u kterých se úředník domnívá, že jsou schopní se mu v případě neuspokojivého výsledku osobně pomstít, nebo
    c) u kterých se úředník domnívá, že se v problematice a v zákonech orientují daleko lépe než on a jsou schopní ho v tom vykoupat,
    obvykle dosahují při jednáních s úřady mnohem lepších výsledků než ti, kdo prostě požádají a pak čekají, a občas dosáhnou i věcí, na které formálně nemají nárok?

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 11:42:28     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Kverulanstvi
    Jsem tedy asi taky kverulant, protože často (pokud časové i další možnosti dovolí) mnohdy postupuji podobně jako autor. A musím říct, že toto jednání je mi mnohem sympatičtější, než když někdo (jako 99% populace a zřejmě včetně tebe) akorát nadává "na bordel" v hospodě. Vy si zasloužíte, abyste projevy toho bordelu museli snášet pořád, když se proti nim nejste schopni ani ohradit.

    Ode mně článek za 1 a autora zdravím.

     
    Komentář ze dne: 18.09.2012 10:59:27     Reagovat
    Autor: Pat Bateman - georgetown
    Titulek:Re: Re: Kverulanstvi
    musím potvrdit, jednak je to kverulan, a jednak s tím také souhlasím a snažím se (v rámci své lenosti) dělat to samé ...

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 17:31:52     Reagovat
    Autor: tibi - tibi
    Titulek:Re: Kverulanstvi
    Tak abyste to pochopil Vy nekonfliktní aserto:
    (Nevím, zda reagujete na správný článek).
    Pokud v určitých situacích NĚKDO NĚCO neudělá, neznamená to, že se určitě něco změní, ale rozhodně se to kouzlem nezmění, pokud NIKDO neudělá NIC.
    Různých hodných ignorantů vidím dost na každém kroku. A přesto, že se i já je snažím je z jejich salámismu probrat, nejenže to nehrozilo dáním po kebuli, ale spíš naopak. Začali si uvědomovat, že na výtce od toho "magora" asi něco přece jen bude.
    Když už čtu takovou kritiku, rád bych se od Vás dozvěděl, jak tedy na to. Na mě děláte dojem, že případné dání po kebuli by hrozilo od Vás. Ale to už je jiný příběh.
    Autora za magora tedy nemám. Spíš za zmíněného D.Q.
    Pokud dobře čtu, tak nikoho zbytečně neprudí. Jen se snaží bránit.
    Jak byste se zachoval v oné kologne Vy? Šel byste asertivně pohovořit s ouřadou, kterého ani ve snu nenapadne, že má pomáhal a sloužit lidu, aby lid na něj mohl vydělávat, nebo být brzo doma, anebo byste si řekl: No vida kluci šikovný! Sami na to přišli. Je vidět, že na nás myslí a můžeme jet!

    Komentář ze dne: 16.09.2012 21:48:27     Reagovat
    Autor: Tenzor - Tenzor
    Titulek:Hrdina nove doby
    Stal jste se tedy hrdinou moderni doby. Blahopreji. "Butterfly efekt" ovsem jeste dostudovat.

    Komentář ze dne: 16.09.2012 22:00:55     Reagovat
    Autor: Daktari - Neregistrovaný
    Titulek:Komentárž
    No máte pravdu. Jak vidíte, i zde- a to je D-Fens pro někoho pravičácká zabijárna- se najudou chuidinky, kteří budou kritizovat aktivního, se státními buzeracemi se nesmířícího člověka. Já Vám tleskám, a přitom jde hlavně o tu hranu, kde to ještě je blbost, a kre už se jedná o nutnost.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 08:01:44     Reagovat
    Autor: hofmas - hofmas
    Titulek:Re: Komentárž
    Ono totiz na volani nadrizenym neni nic hrdinskeho, pokud je tak akcni, ma si to vyridit namiste a rovnou. A neni to jen o statni buzeraci, pise ze se tak chova vzdy, privatni ci statni nerozlisuje. Takhle mi pan pripomina chovanim spis zde nedavno zmineneho pana Novaka s kamerkou nez nejakeho odbojare proti systemu.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 08:19:44     Reagovat
    Autor: lojza - lojza
    Titulek:Re: Re: Komentárž
    No jiste, policajtovi ma proste rozbit hubu, kamoin - prase ma proste vybrzdit, zastavit ho, a ridicovi zlamat ruce nohy....to je logicke, prece...

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 08:26:57     Reagovat
    Autor: hofmas - hofmas
    Titulek:Re: Re: Re: Komentárž
    Jak pisu nize, o tech policistech se bavit nebudu, na nej jinou paku clovek nema, pokud tedy neni Janousek:) Ale reknete mi uprimne, co na vas melo za mlada vetsi ucinek kdyz jste sousedovi rozbil micem okno, facka od nej pri cinu, nebo vystup rodicu dva dny poté? Tyhlety patologicke "stezovace" opravdu od srdce nemam rad, protoze nejsou spokojeni s nicim a nikdy. A co bych ja delal s kamionem? pokud bych mel cas, asi bych jel za nim a pockal az zastavi. Rozhodne bych ho nikdy nevybrzdoval a neohrozoval tak sebe a ostatni. Ale pochybuji ze Vas mily lojzo by nejaky kamion ohrozil pokud pojedete ve Vasi vehlasne Thalii, protoze to prece bud zabrzdite na fleku nebo mu s plynem na podlaze zmizite za obzorem...

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 08:37:25     Reagovat
    Autor: opas - opas
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Komentárž
    Mám dotaz:
    proč bych měl zkoušet se s někým prát proto, že jede jako debil?
    Mě jednou málem jedno hovado z jedný spediční firmy převálcovalo, tak jsem poslal link z onboard kamery na jejich ředitele s tím, že dotyčnýho magora buď vyrazí, nebo že si vezmu za domácí úkol poslat to všem jejich klientům, aby se podívali komu dávají práci.
    Zavolal nejvyšší osobně, omluvil se a pána prý přeložili na nakládku zboží. Za volant už prý nepůjde, protože o takovou reklamu opravdu nestojí. Podle tónu a vyjadřování bych mu i věřil.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 08:51:19     Reagovat
    Autor: hofmas - hofmas
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Komentárž
    Ja sem ale nenapsal se s nim hned prat prece...a trvam na tom ze je potreba rozlisovat, pokud si myslite ze jste zubaty utekl o prsa japonske plavkyne, tak ok, ale pokud by jste takovy linky posilal na kazdy prase, tak nedelate nic jineho...

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 17:42:24     Reagovat
    Autor: tibi - tibi
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentárž
    hofmas1:
    A co bych ja delal s kamionem? pokud bych mel cas, asi bych jel za nim a pockal az zastavi. Rozhodne bych ho nikdy nevybrzdoval a neohrozoval tak sebe a ostatni.
    hofmas2:
    ale pokud by jste takovy linky posilal na kazdy prase, tak nedelate nic jineho...

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 08:41:09     Reagovat
    Autor: JeromeHeretic - JeromeHeretic
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Komentárž
    A neni nahodou pointa v tom, ze na fizla clovek jinou paku, nez zacit prudit jeho sefy nema, protoze proste fizl je statem chranenej uniformovanej panak, ktereho nelze beztrestne pretahnout montakou pres drzku i kdyz by to bylo v sebeobrane?

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 08:49:04     Reagovat
    Autor: hofmas - hofmas
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Komentárž
    No pointa v tom je....nebo ja jinou paku neznam, pokud teda nebudu chtit investovat cas a uspory do toho abych mu karieru nebo zivot znicil jinak. Ja se snazim drzet toho, nesrat se do zivota jinejm a chci aby se mi do zivota nesrali ostatni...ze to obcas nejde je fakt a u tech fizlu, potazmo statu to plato skoro neustale.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 17:39:17     Reagovat
    Autor: tibi - tibi
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Komentárž
    Až k otazníku souhlas.
    Dál je to patologická kravina.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 17:42:22     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Komentárž
    Patologické chování bych viděl spíš na straně podobných jezdců, kteří honí termíny nebo jsou prostě pitomí a klidně kvůli tomu ohrožují ostatní.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 17:52:39     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Komentárž
    Kde jsem mluvil o sobe, blbecku?
    Kdyz chces bejt vtipnej na cizi ucet, tak se trosku snaz, tohler bylo fakt slaby, nebot tema je zcela jine :-))

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 18:06:59     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Komentárž
    Hoď tam zpátečku, nebo to tu bude za chvíli ftipem jiskřit.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 16:12:35     Reagovat
    Autor: johnyD - jts
    Titulek:Re: Re: Komentárž
    ... ale ale ale. Vezměte si příklad z našich západních sousedů, nejúspěšnější západní ekonomiky. ORDNUNG MUSS SEIN!

    Na tom, že se nebudu prát s řadovým zaměstnancem dopravní firmy (idiotem za volantem), ale že spražím jeho šéfa, nevidím nic nenormálního ani srabáckého. To jen vysvalená hlava bez mozku může argumentovat přímostí stížnosti, která by stejnak nepadla na úrodnou půdu a proti mě se obrátila.

    Bravo autore!

    Komentář ze dne: 16.09.2012 22:19:20     Reagovat
    Autor: Bark - bark
    Titulek:
    Jaj, vy musíte být ale ubožák. Znám podobné lidi z telefonu - jsem ten na druhé straně - zpravidla mi volá úplný kretén, kterému se všichni na centrále smějí včetně nadřízených. Pokyn zhora je - dej magorovi lízátko, aby se uspokojil. Vypozorovali jsme totiž, že na zavěšení/odmítnutí/poukázání na blbost tito lidé zpravidla nereagují.

    Jen pořád dokolečka obtěžují.

    Je to jako jednat s úchylem.

    Milý magore, běžte se bodnout.

     
    Komentář ze dne: 16.09.2012 22:39:37     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re:
    :-))) Jenze jim jde o to, aby dostali, co chteji, takze je jejich strategie zjevne ucinna a to je ucel...

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 09:55:01     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re:
    slibem nezarmoutíš :) To, že stěžovateli do telefonu slíbím na holej pupek, že spravedlnosti učiním zadost a provinilce pro výstrahu popravím i s celou rodinou a křečkem ještě něznamená, že to ve skutečnosti udělám. Kverulant se nažere a firma zůstane celá (jiná situace je, pokud je stížnost skutečně oprávněná, ale notorického stěžovatele je možno po telefonu zpravidla poznat po pár větách)

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 10:58:45     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re:
    Ano. Ale pokud si to kverulant nahrava a pak to zacne vymahat, teprve tehdy zacne zajimava situace :-)

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 14:21:04     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    vymáhat sice může, ale nevím, jak by si stěžovatel kupříkladu ověřoval, zda byl či nebyl provinilec postižen interně, kupříkladu pojebem, srážkou ze mzdy nebo vytýkačkou*. A to jak má zaměstnavatel postihnout provinilého zaměstnance není navíc nikde závazně stanoveno, takže se na tom prudič ani nemůže točit.
    A pochybuju, že je některý zaměstnavatel ochoten zveřejňovat interní záležitosti (snad kromě veřejnoprávní sféry).

    *no jasně, zavolá si do firmy, po několika přepojování se to dostane na stůl někomu, kdo smí odpovědět a ten ho ujistí, že zaměstnavatel byl potrestán, až si z toho nakakal do gatí, ať už je to pravda nebo ne. Pokud bude stěžovatel požadovat nějaký důkaz, bude zdvořile odeslán do řiti, potože mu po tom nic neni.

     
    Komentář ze dne: 16.09.2012 22:44:27     Reagovat
    Autor: Manastur - Ligiera
    Titulek:Re:
    S tím ubožákem by to šlo aplikovat i na Vás, pokud tohle napíšete.

    Ano, svět je plný nekompetentních debilů, kteří nedělají svojí práci správně, dostatečně, kašlou na ní, nedělají jí kvalitně, nebo alespoň tak, aby případné dopady na okolí zcela eliminovali, byť jen z prosté slušnosti.

    Je zcela v pořádku, že většina lidí takově věci většinou neřeší, protože jim to nestojí za ten čas, či námahu, každý má jiné priority a lze se i domnívat, že existuje jakýsi medián kvality, se kterým je ochotná většina lidí výměnou za svůj ušetřený čas či námahu souhlasit, byť to není třeba často i zdaleka kvalita, která by byla ideální. Většina lidí to řeší tak, že to neřeší, nebo si najde lepší kvalitu jinde.

    Ale je také zcela v pořádku, že člověk, který se dostane do styku s nekompetencí, na ní upozorní a pokud je to nekompetence značná, tak třeba i velmi důrazně. Říkejte třeba o takovém člověku že je ubožák. Nejste ale Vy stejný (spíš daleko větší) ubožák, když se snad ještě vyžíváte v tom, že je Vám nekompetence, či nekvalita provedení naprosto u prdele a každý, komu to jedno není, je Vám k smíchu? Ano, říkám na rovinu, ubožák jste.

    Lze se samozřejmě bavit o rýpalech, kterým není dostatečně dobré nic a otravují s každou píčovinou, ale případy v článku popsané jsou případy, u kterých to skutečně cenu má. Řidič, který svojí profesi odvádí jako prase a ohrožuje, či omezuje ostatní? Policista, který svojí neschopností, či nezkušeností zdržuje naprosto zbytečně stovky lidí? Když Vás banka (jako stejně dobře úřady) prudí kvůli naprostým blbostem, kdy jsou schopni v rámci vymáhání deseti korun utratit i stovky korun za korespondenci a řešení případu?

    Ano, to jsou zcela legitimní důvody k tomu, aby mohl autor upozornit na to, že někdo něco nedělá úplně ideálně. Lze se domnívat, že leckdy to nebude mít žádný, či jen minimální pozitivní dopad, ale pokud je někdo ochotný tomu věnovat čas a prostor v míře, kterou má k dispozici, nelze mu to nijak považovat za špatné, či ho dokonce nazývat ubožákem.

    A pokud takový člověk uspěje a pomůže tím k nápravě, pak je to jen dobře a takových lidí je třeba si vážit. Nazývat je ubožáky, to může skutečně jen blbec.

     
    Komentář ze dne: 16.09.2012 23:34:56     Reagovat
    Autor: bark - bark
    Titulek:Re: Re:
    Nelze mít 100% produkt, nelze poskytovat 100% služby a nelze se zavděčit celé populaci.

    Dáváte rovnítko mezi být kvalitní = zavděčit se všem. Takto svět nefunguje. Vždy se objeví jedinci kteří nedokáží pochopit, že stojí mimo cílovou skupinu daného produktu a snaží se jen ventilovat své frustrace.

    Za frustraci si dovolím považovat volání na tísňovou linku - opakuji - tísňovou - linku ohledne banálního faktu, že "spěchám". Tímto se autor u mě pasuje do role onoho "ubožáka".

    Panové, pokud je váš čas skutečně cenný, zajistěte si prosím jinou formu dopravy než autem po sdílené dálnici/silnici.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 00:02:12     Reagovat
    Autor: Manastur - Ligiera
    Titulek:Re: Re: Re:
    Vždyť jsem to přeci zmínil, tady navazujete trošku jako bych vynechal polovinu příspěvku. Já přece netvrdil, že je nutné se zavděčit všem, nebo dokonce, že je to možné. A také jsem žádné takové rovnítko nenasadil, to není pravda.

    Tvrdil jsem přece, že je v pořádku upozornit na nežádoucí situaci. Někdy je výtka oprávněná, jindy být nemusí, ale pokud nebude zpětná vazba žádná, těžko se to dozvíme, nebo se bude něco měnit k lepšímu. Pokud by například nikdo nevolal na operační středisko dopravní firmy, že jejich řidiči jezdí jak hovada, může to pak v grafech vypadat, že osádka vozidel jsou perfektní profesionálové, byť by třeba jezdili jak kdyby to řídili poprvé. Byť se to pro zaměstnance, který toto vyřizuje, může zdát jako otravná záležitost, zpětná vazba, byť negativní, je pro podnik velmi podstatná a žádoucí. Stejně tak i pro policii, byť to podle toho v reálu většinou moc nevypadá.

    Páteřní tah, kterým bezesporu dálnice je, který se stane neprostupným a na kterém se tvoří kolony, je bezesporu semeništěm mnoha negativních situací, které se vesměs dají dohromady označit za krizovou situaci. Je bezpodmínečně nutné, aby takový tah byl uvolněný v co nejkratším čase, nebudete mi, doufám, snad tvrdit opak. V koloně, například v parném létě, často například dochází k zdravotním komplikacím, k technickým komplikacím s vozidly a jiným problémům. Například z ekonomického hlediska dochází ke komplikacím se zásobováním a podobně.

    Nehledě na to, jak popsal autor článku, že čas každého jednoho člověka má nějakou hodnotu a velká část lidí v koloně má nějaký důvod pro to, aby dorazili v ideálním čase do cíle. "Spěchám" je naprosto legitimní argument pro využití prostředků k odstranění problému, kterým může být třeba nekompetentní policista. Zbytečně ucpaná dálnice je stejně dobrý důvod pro použití k tomu určené tísňové linky, jako když například zavoláte na policii proto, že Vám někdo v noci huláká pod oknem a Vy nemůžete spát.

    Jestli toho využijete, či nikoli a budete třeba raději sedět dvě hodiny v autě, než to někdo jiný vyřeší, je zcela ve vaší režii, ale prosím, neoznačujte za hlupáka někoho, kdo na rozdíl od Vás té možnosti využije.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 00:52:25     Reagovat
    Autor: Trotl - Trotl
    Titulek:Re: Re: Re:
    Dovolil bych si dodat, že každá špatně udělaná práce má následky. Obvykle pro toho kdo s tím neměl nic společného a přesto nese důsledek liknavosti nebo neschopnosti. Je jenom dobře, že existují lidi, kteří chtějí precizní a profesionální provedení. Štourala opravdu vidím jinak než vy.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 09:17:02     Reagovat
    Autor: bad-men - majk.z
    Titulek:Re:
    Musím souhlasit, teda jen v něčem. Sám jsem se v minulé práci dostal do Vaší situace, tedy byl jsem ten na druhé straně. Ovšem, dejme tomu, na 9 kreténů byla desátá oprávněná stížnost. Takže zas tak černě bych to neviděl.

    Kreténům, kterým nic není dobré, jsme se taky smáli, oprávněné stížnosti se řešily.

    Když počítám toho policajta, to mi jako oprávněná stížnost přišla.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 10:53:05     Reagovat
    Autor: scobra - scobra
    Titulek:Re: Re:
    Zvláštním, mě za dva roky žádný prudič nevolal a u mailů mám poměr asi 100:1 ve prospěch slušných dotazů.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 14:25:47     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: Re:
    tak von ani nemusí bejt neslušnej. prostě si stěžuje kvůli každý prkotině. fakt je, že většina těchhle kverulantů se nejspíš realizuje voláním na linky 156 a 158* a na prudění soukromníků jim nebývá tolik času.

    *a ne, nestěžuje si tam na policajty. Pokud už si stěžují na policajty, tak jen proto, že málo buzerovali lidi na základě podnětu uděleného kverulantem :(
    na mého známého cajta tak přišla stížnost, že ve dvě ráno řešil oznámení na špatné parkování pouze lístečky s upozorněním a ne parkovačkou :(

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 12:35:34     Reagovat
    Autor: zarniwup - zarniwup
    Titulek:Re: Re:
    To mohla být zajímavá práce. Když jste došli k takovému poměru kreténů k oprávněným stížnostem, musel být výchozí objem stížností dost vysoký. Už to by stálo za zamyšlení, jestli někde není chyba...

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 10:50:57     Reagovat
    Autor: scobra - scobra
    Titulek:Re:
    Pokud je ten člověk debil, chyba je na jeho straně a prudí, protože není schopen něco takového pochopit, pak je to magor.

    Pokud má pravdu, snaží se slušně upozornit na problém a vy se mu smějete, pak jste magoři a ubožáci vy a zasloužili byste si výlet na pracovní úřad.

    Sáhněte si do svědomí, než někoho označíte za magora.

    Mimochodem, taky jsem na druhé straně telefonu a do telefonu se mě ještě nikdo prudit nedovolil (mailem si troufají víc - slušně jim naznačím, že s takovým přístupem bychom si nerozuměli a je klid). Ono pokud člověk považuje ty ostatní za prudiče, lepšího chování se od nich těžko dočká. Ale takový člověk nemá na téhle straně telefonu co dělat.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 15:57:09     Reagovat
    Autor: pk202 - pk202
    Titulek:Re:
    Mo já Vás znám.....zmrdy z "koolcentra". Dokážete člověku říct do telefonu tak neuvěřitelný svinstva, že bejt to v normálním obchodě nebo dílně dostali byste přes tu nevymáchanou držku......takhle holt rozdáváte lízátka.....a smějete se ve stylu "dejte si písemnou stížnost".....no ale zaplaťbůh na na každý prase se někde vaří voda.....

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 17:02:05     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re:
    Dřív jsem se řídil tím, že je pod úroveň tyhle lidi seřvávat, ale dnes to už občas udělám. A to ze dvou důvodů: 1. Hovory se nahrávají, takže pokud to zaměstnavatel sleduje a nasraných bude víc, může to mít roli určité negativní zpětné vazby, 2. pokud na ně budou zákazníci v jednom kuse řvát, za chvíli jim tam nebude chtít nikdo pracovat, což opět může být pro příslušnou zmrdifirmu podnět k tomu, aby svoje chování přehodnotila.

    Naposledy jsem takhle seřval operátora call centra v Electroluxu, kde mi nechtěli opravit rok starou lednici jen na základě originálu faktury a požadovali záruční list, který ovšem prodejce (Datart) nevystavil (není to ostatně jeho povinnost a ani já nemám povinnost záruční list mít - stačí jakýkoli doklad o koupi, navíc vzápětí stejně chtěli číslo výrobku, takže je jasný, že mají každý kus evidovaný v databázi). Místo aby se zmrdi chytli za nos, že vyráběj jebky, který se za rok provozu poserou, ještě budou buzerovat. A to už vůbec nemluvím o tom, že oprava takové věci trvá klidně týden a víc. Co dělat ze zásobami, které se mezitím zkazí nikdo neřeší - škoda, že nemám doma fakturu na půlku mrtvý krávy, vymáhal bych po nich náhradu škody soudně.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 17:06:02     Reagovat
    Autor: zarniwup - zarniwup
    Titulek:Re: Re: Re:
    Electrolux? Měl jsem za to, že je to ještě pořád slušná značka.. :-/

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 17:09:50     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Tak tohle je náš první spotřebič od nich - a asi taky poslední.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 17:16:39     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    No nevím. Mám tady od nich všechny domácí spotřebiče a opraváře jsem jakživ neviděl.

    Od tý doby, co jsem ty Arda a podobný vyházel, je pokoj.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 17:19:22     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Možná se to posralo až v poslední době, co já vím. Ale preventivně už asi nepůjdu ani do AEG - je to jeden zmrdikoncern.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 17:25:22     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Je pravda, že ty spotřebiče jsou těsně "předkrizový". Možná od tý doby nějakej zmrd vykchatoval kosty. Ale já jsem s tim maximálně spokojenej.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 17:34:42     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    PS. zažil jsem ve svý branži x-krát, že i renomovanej výrobce pustil ven nějakou úděsnou sérii, nebo řadu. Je to prostě loterie pro koloušky.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 17:47:28     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    A to já beru - nějaké výrobní vady jsou a budou, kvůli tomu bych jim nenadával. Ale to jednání, tam bych viděl velké rezervy, pokud jim zavolá zákazník s požadavkem na záruční opravu, měli by se v první řadě omluvit za nepříjemnosti, které to způsobilo a ne hned začít s buzerací kvůli nějakýmu papíru, kterej navíc ani nepotřebujou (a právo na něj taky nemaj). Zrovna u věcí jako jsou lednice bych také očekával, že servisní zásah bude proveden maximálně do druhého dne, a to i o víkendu.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 17:48:53     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tak to je celkem bez diskuse.

     
    Komentář ze dne: 18.09.2012 08:08:43     Reagovat
    Autor: malleus - malleus
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Electrolux dosud záruční listy vydává ( kvůli černým dovozům ) a obvykle je to nejjednodušší cesta jak ze zákazníka dostat typ + výrobní číslo - ono je sice v návodu k obsluze napsáno, že při nahlašení opravy si má zákazník tyto údaje připravit, ale kdo by to četl že :D.
    Jinak to, že lednice Electrolux nebo pračka AEG jsou nějakým etalonem kvality, bohužel, už pár let tomu nazád nikoliv.
    A co se týče servisu v neděli? :D To jste mě vážně rozesmál, servis je naprostá popelka a výrobce/dovozce nijak nezajímá. Mimochodem, nejzajímavější na tomhle všem je neservisování vlastních výrobků neautorizovaným dovozcům, eventuelně těm, kdož si zboží objednají přes net v zahraničí.

     
    Komentář ze dne: 18.09.2012 10:23:21     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Na to je odpověď jednoduchá. Jestli je to takhle, tak ať táhnou do hajzlu. Holt se časem bude muset objevit výrobce, který na to kašlat nebude. Mimochodem, pokud jste insider, doporučíte něco?

    Možná by je ale to zmrdství přešlo, kdyby lidé důsledně uplatňovali svá práva - pokud mi v důsledku nemožnosti používat výrobek v záruce vznikne škoda, prodávající za ní odpovídá. Problém tam bývá zpravidla s prokazováním rozsahu škody, já měl v tý lednici (byla to jen naše druhá, kterou máme v kumbále se zásobama) pouze pár lahví kvalitního pití, které se nezkazí, ale jinak bych se nerozpakoval ani minutu a hnal bych je k soudu klidně i kvůli pár stovkám. Právní zastoupení nepotřebuju a někdo musí bejt zlej.

     
    Komentář ze dne: 18.09.2012 10:54:57     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Máš-li na chladničku v rodinné kase alespoň 1.800, lépe pak 3.000 Euro, tak v řadě Premium Plus od Liebherr si kvalitu vybereš. Sice mají energetickou třídu typicky jen A+, ale předpokládám, že chladničku si kupuješ primárně kvůli tomu, abych spolehlivě chladila...

    Stejně ale není nad americké GE. Tam do dveří vrazíš galonové kanystry jak nic a i zbytek šuplíků a a poliček vymýšlel někdo hlavou. O tom, že v USA je customer service úplně jinde než v Evropě nemluvím...

     
    Komentář ze dne: 18.09.2012 11:35:49     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Toho jsem se obával. Je to prostě jako dneska se vším - chybí rozumná střední třída. To, co ty píšeš, stojí klidně 5x tolik, než je průměr trhu a tolikrát větší užitnou hodnotu to zase nemá. Stačila by mi rozumná střední třída, kde je pravděpodobnost, že to těch 10-15 let vydrží a cena tomu bude odpovídat. Jenže právě tohle čím dál tím víc chybí - na trhu je buďto naprostý šunt nebo předražený high end.

     
    Komentář ze dne: 18.09.2012 12:09:00     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jo jo, podle mého názoru je tohle jeden z nejhorších dopadů "demokratisace". Lid si žádá něco, co si ve slušné kvalitě nemůže dovolit a tak mu to výrobce dodá v kvalitě horší. Ti, kdo by normálně kupovali střední kvalitu buď ušetří a koupí šunt, nebo holt sáhnou po vyšší třídě za víc peněz... Další věc je, že některé věci by se normálně za rozumné peníze udělat i daly, ale jejich cenu ženou nahoru debilní nařízení z Brusele (štítky a normy na spotřebu například).

    5 x vyšší užitnou hodnotu ta hi-end chladnička asi nemá, ale vinou toho, že se je nevyplatí dělat ve větších sériích holt budou náklady na jejich výrobu výrazně vyšší.

     
    Komentář ze dne: 18.09.2012 12:40:11     Reagovat
    Autor: malleus - malleus
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    ... Lid si žádá něco, co si ve slušné kvalitě nemůže dovolit ...

    Možná byste se divil, ale (pokud zůstaneme v oboru domácích spotřebičů) jak velká část "lidu" má sice tu nejlevnější pračku a chladničku - ovšem v obýváku musí stát TV přes půl stěny. I kdepak, lid si to dovolit může, jen má jiné priority.

     
    Komentář ze dne: 18.09.2012 12:51:49     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tak ona i ta TV pres pul steny dneska stoji "par korun":-))

    Jinak zrovna vcera jsem se o tom bavil s jednim znaym, co mu od ledna odesly 2 mobily, 1 notebook a 2 LCD monitory k Pc, nic z toho nebylo starsi nez par let.
    Problem je, ze dneska se uz vlastne ani skoro neda nic v rozumne kvalite koupit. Bud si clovek koupi nejakou beznou konfekci a modli se, aby to neodeslo, a nebo do toho fakt narve brutalni penize, a pak se modli taky, protoze ani to nezarucuje nic. Viz jeho notebook, ktery stal novy cca 30k a odesel za 3 roky, a to ho mel na beznou kancelarskou praci a pousteni si hudby v praci.

    A u PC monitoru vlastne ani ja sam nevim co doporucit, kdyby mi nekdo rekl "mam neomezene penez, chci nejakej fakt kvalitni 21 palcovy LCD monitor k PC". Fakt nevim, nerisknul uz bych si dneska doporucit nic :-)

     
    Komentář ze dne: 18.09.2012 13:18:15     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Asi by se dalo, ale u nas na to nebude trh, takze spis nekde jinde. Na druhou stranu, u mobili, nebo u monitoru - jak dlouho by to melo vydrzet? Potrebujes, aby to vydrzelo dyl, jak pet let?

    Notebook, tam se da pocitat, ze prumerne, co deset tisic, to rok. Za dvacet vydrzi dva roky, za tricet tri, za osmdesat vydrzi osm let.

    Pred par lety byly pekne apple cinema monitory.

     
    Komentář ze dne: 18.09.2012 15:10:40     Reagovat
    Autor: Q - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Nesouhlas.
    Smejd za par korun, co mel vsechno SiS mi vydrzel 5 let denodenni prace a mlaceni bez vyraznejsi zavady.
    VE svy dobe pokrokovej Siemens za asi 30 vydrzel pravda 3roky (pravda, stale funguje, ale uz byl moralne rilis star) a po tom, co to zmrdiservis mel presne mesic na dilne sem rekl, ze uz dalsi nechci.
    Muj posledni NTB, ktery radsi nebudu jmenovat (aby me nejaky prodejce Sony VAIO nechtel odporovat) za bratru 50 papiru se rozpadl na prach (temer doslova) presne mesic po konci dvoulete zaruky. Znackovy servis (14dni to tam bylo!!!!) sice zavadu opravil, ale zpusobil dalsi dve, ktere se projevily za dalsi mesic po konci trimesicni zaruky na opravu. Ze behem tech tri mesicu z NTB vypadaly vsechny srouby, takze to musim lepit lepenkou, to je jen tresnicka na dortu.
    Takze priste nasrat. Koupim si nejakou mrdku za 10 litru a kdyz se za ty dva roky rozpadne, nebude me to mrzet. Jeste uvazuju o DELL s jejich NBD, ale nejak ztracim nadeje.

     
    Komentář ze dne: 18.09.2012 15:26:57     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    DELL a NBD? Zatím žádná negativní zkušenost, fungovalo to, jak mělo. Ať už přes kurýry, nebo přijel technik. I se nechaly dohodnout nějaké nestandardní věci, jako vrácení vadného disku později (doufám, že jsem právě někomu neudělal průser).

     
    Komentář ze dne: 18.09.2012 15:33:54     Reagovat
    Autor: Q - Q
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jo, to sem prave o nich slysel taky. Zkusil sem dve znacky, co si hraly na premiove a kdyz to nezabila zivotnost, tak to zabil servis a to tak, ze definitivne. Presne proto bych chtel zkusit ten DELL.
    Nerozumim jak firma, co si hraje na premiovy produkty (SONY) muze mit znackovej servis u takovy bandy retardovanejch kretenu jako je kapsch v praglu. A to nemluvim o to, ze ten jejich technik byl na par facek uz jen kdyz sel kolem a to sem ho jeste neslysel mluvit ani pracovat. Mluvit sem ho pak slysel pres zavreny dvere a mit ho po ruce, tak mu fakt jednu vrazim, vysledky jeho prace, kdy vic skody zpusobil nez odstranil je taky na zabiti.
    Tak durazne varuju.

     
    Komentář ze dne: 18.09.2012 15:45:07     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:[20]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Myslim, že mi toho prochází rukama dost na to, abych to mohl posoudit. Krámy vyrábějí všichni, ať už si hrajou na prémiovou značku, nebo ne. Důležitej je ten fungující servis. Já to mam momentálně jako první volbu. Do doby, než to někdo zase dokurví, jako COMPAQ (ne)blahý paměti.

     
    Komentář ze dne: 18.09.2012 15:52:28     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:[20]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Já měl kdysi kameru Sony. Po zkušenosti se servisem (včetně jejich milého přístupu) už mi tato značka nesmí přes práh. A je úplně jedno, jestli to je kamera, notebook, nebo nějaký přehrávač. Prostě mají u mne utrum.

     
    Komentář ze dne: 18.09.2012 15:36:10     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jo, mohu potvrdit, Dell NBD funguje. Pravda, jeden Dell byl v záruce opravován 5x, zato bleskem , obvykle ještě týž den - 3x z toho klávesnice, umlácená k smrti (kamarád je programátor) , 1x pixely a 1x zdroj. Jinak já mám obecně s technikou dobré zkušenosti - za ty léta mi odešlo akorát jedno 4-letý prestigio, 2x klávesnice a 1x zdroj. Jinak vše OK. A to jsou NTB staré 4,7, 12 , 4 a 1 rok.

     
    Komentář ze dne: 18.09.2012 19:06:49     Reagovat
    Autor: Ostap Bender - OstapBender
    Titulek:[20]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tatáž zkušenost, notebook od Dellu měl tři nebo čtyři záruční opravy (z toho dvakrát řešeno výměnou desky), ale pokaždé naprosto bez problémů, druhý pracovní den po nahlášení byl opravený. Záruční servis mají skvělý, bohužel po skončení záruky se notebook začal docela rychle rozpadat (pravda, svoje notebooky tahám s sebou jak kočka koťata a dostávají zabrat).

    Problém u Dellu obvykle nastává v případě, že člověk potřebuje objednat náhradní součástku po skončení záruky. Záruční opravy totiž pro ně dělá externí firma (Getronics?), zatímco v případě pozáruční objednávky náhradních dílů musí člověk jednat přímo s obchodníky Dellu. A to je, dámy snad prominou, banda kokotů. Člověku pak třeba stojí měsíc server, protože obchodníkovi trvá čtrnáct dnů jen vyhodit konečnou cenu za náhradní ventilátory pro pět let starou rackovou mašinu s nestandardními součástkami. Tuhle zkušenost nemám jen já, slyšel jsem to z více stran.

    Což je důvod, proč momentálně jedu na ThinkPadu, taky s tříletou On-Site NBD zárukou. Mám ho rok a zatím drží, takže s jejich servisem (naštěstí) zkušenost nemám. Uvidíme, třeba ani nebude potřeba...

     
    Komentář ze dne: 18.09.2012 19:58:24     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No mel vydrzel osm let ten, co jako novy stal osmdesat (me ne, proboha), porad drzi, jen jsem vlastni vinou znicil hdd a konektor pro nabijeni, oboji opraveno, byvale pritelkyni vydrzel pocitac za 22 000 dva roky a tri mesice, soucasny za tricet pet ma uz tri roky a drzi, ackoli jakasi tatova prastara armada funguje uz asi deset let a porad dobre.

    Root potvrdi, ze mam stale jeste castecne funkcni dvacetilety notas.

     
    Komentář ze dne: 18.09.2012 11:04:40     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Je otazka, co kdo od zbozi ocekava a je dobre se podle toho zaridit, to se tyka i servisu.
    Ja kupoval "americkou lednicku" od LG (rekneme takovy proste prumer, nic extra, ale zadny smejd na prvni pohled) a to mimo jine i proto, ze i kdyz jsem ji kupoval nekde u bezneho prodejce typu "Datart" ci tak neco, tak servis maji reseny na miste.
    Pokud by to ale nebylo takto, potom prece Datart splni svoji ulohu reklamace a podobne, pokud mu tam to zbozi dovezete na misto. Zadny Datart prece nema povinnost posilat nekoho ke me domu, aby si odvezl lednicku, ktera ma jit na reklamaci - POKUD si to s nima vsak nedomluvim (nektere obchody toto klasicky nabizeji za priplatek).

    No k te LG - co cert nechtel, stala se tam takova "zavada", ktera odporuje fyzikalnim zakonum (zustala pri prevozu voda v hadicce, ktera je umistena temer svisle, ale voda z ni nevytekla) a tak mi nefungoval vyrobnik ledu. Inu, zavolal jsem na nejake call centrum, to poslalo zpravu opravarovi v miste bydliste, ten zavolal, prijel, opravil...Vse v pohode.
    OVSEM pozor - toto vse pouze za predpokladu, ze jsem z toho Datartu mel potvrzeny zarucak. Coz jsem proste mel, a vedel jsem dopredu, ze to budu v takovem pripade potrebovat, protoze jsem se na to proste dopredu informoval.

    Prijde mi, ze spousta lidi si dopredu neumi zjistit informace, neco si mysli, co vubec neni pravda, a pak se rozciluji... (nic proti nikomu osobne, ale plati to docela obecne tak na polovinu populace)

     
    Komentář ze dne: 18.09.2012 11:33:58     Reagovat
    Autor: malleus - malleus
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Rozhodně byste k soudu nemusel, škoda by Vám byla promptně uhrazena - jde o to, že je (dobře) spočítáno, zda podepisovat se servisy smlouvy záruk na dojezd 24 hodin včetně sobot a nedělí nebo se spolehnout na to, že pokud už k problému dojde, naprostá většina zákazníků doklady potřebné k doložení škod míti nebude. Z hlediska servisních nákladů neporovnatelné.Inu trh v praxi :).
    Pokud jde o doporučení chlazení nějak rámcově - vzhledem k tomu, že před několika lety byla opuštěna většinou firem konstrukce opravitelnosti výrobku při úniku chladiva v plášti a jediné komponenty vyměnitelné jsou nyní kompresor, termostat a elektronika zvolil bych firmu, která mi dá nejdelší záruku na celý výrobek + možnost eliminace chyb elektroniky pokud si pořídíte výrobek řízený klasickým termostatem(ty).
    Pokud bych měl okomentovat JJ a lojzu - Liebherr z německa je dobrá volba, pozor některé řady dělá Rumun a je to na nich vidět + za příplatek delší záruka. Co se týče servisu, opravdu nemá zákazník povinnost vozit lednici do záručního servisu libovolné značky, servis jezdí vždy na místo.To že to LG zdůrazňuje jako přednost je poněkud úsměvné.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 17:08:39     Reagovat
    Autor: deacon - deacon
    Titulek:Re: Re: Re:
    Call centra jsou od toho, aby se tam na operátory řvalo a vy jste nedělal rozruch na prodejně. Pokud si někdo myslí opak, prosím, je to jeho právo :P Z pár zdrojů co jsem slyšel, tak fluktuace je tam celkem vysoká(stejně tak i plat), protože psycho je to solidní. Nedávno byla jedna slečna překvapena, jak jí klesl výdělek přestupem do banky na nějakou clerk pozici, když předtím byla pouhou call čubou ;) (cca -20k čistého měsíčně)

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 23:45:33     Reagovat
    Autor: eltodo - eltodo
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Což je v podstatě dobrá zpráva. Čím více nasraných prudičů volá na callcentrum, tím větší je psychická zátěž pro callčuby, a tím i jejich mzdové náklady, čímž je firma motivovaná nedělat si zbytečně ze zákazníků prudiče.

     
    Komentář ze dne: 18.09.2012 08:23:16     Reagovat
    Autor: Rs. - Rs.
    Titulek:Re: Re:
    Je to sice už nějaký rok zpět, ale zakoupil jsem mobilní internet od O2, zastrčil a ono prdlajs.
    Zavolám na ty ochotné, milé odborníky z help-line a ti mně poradili, ať si najdu řešení na jejich WWW stránkách. Po mojí odpovědi, že velmi rád, když mně prozradí jak internet zprovoznit jsem dostal číslo na technika (placené, mimo help-line).
    Asi jsem taky dostal lízátko.

    Komentář ze dne: 16.09.2012 22:20:25     Reagovat
    Autor: zarniwup - zarniwup
    Titulek:
    Pokud se to člověku nestane koníčkem, je to zcela v pořádku.

     
    Komentář ze dne: 16.09.2012 22:49:11     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re:
    Tak i konicek to muze byt, ale musi to davat smysl. U tech kamionu mi to unika, na se dalnici to chapu.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 08:34:25     Reagovat
    Autor: hofmas - hofmas
    Titulek:Re: Re:
    S timhle plne souhlasim....je potreba to rozlisovat a ne delat ramena v kazde situaci.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 10:03:19     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re:
    tož tak, stejně jako z naprostýho debila může vypadnout sem tam moudro, tak i notorickej prudič se může sem tam trefit a stěžovat si oprávněně.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 18:14:04     Reagovat
    Autor: tibi - tibi
    Titulek:Re: Re: Re:
    Na rozdíl od notorického ignoranta, který se netrefí nikdy.
    Takže prudiči vedou!
    To je pro mě nejdůležitější resumé těchto komentářů.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 18:12:05     Reagovat
    Autor: tibi - tibi
    Titulek:Re:
    Já měl vždycky práci, která mě bavila jako koníček.
    :-)

    Komentář ze dne: 16.09.2012 22:50:08     Reagovat
    Autor: egres_svk - egres_svk
    Titulek:OT k advokatovi z News
    S potesenim som si precital clanok o p. Boucekovi, ktory sa rozhodol, ze sa nenecha buzerovat PaChmi a ich smiesnym pristrojcekom.

    Ten pohlad do diskusie som si ale mohol odpustit. Ovce zdesene becia, ze niekto nesuhlasi s pomahacmi a chranicmi a povazuju advokata za byvaleho STBaka.

    To by jeden plakal :/

    Komentář ze dne: 16.09.2012 22:57:52     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Ehm.
    Člověk, který řeší problémy, je na celým světě jenom jeden.

    pan Winston Wolf!

     
    Komentář ze dne: 16.09.2012 23:32:27     Reagovat
    Autor: Hyrogen - Hyrogen
    Titulek:Re: Ehm.
    Přesně tak!

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 08:45:54     Reagovat
    Autor: JeromeHeretic - JeromeHeretic
    Titulek:Re: Ehm.
    Ja myslim, ze jsou dva. Pan Smith a pan Wesson.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 09:41:46     Reagovat
    Autor: Bob - Bob
    Titulek:Re: Re: Ehm.
    Ne, je jen ten jeden, Winston Wolf. Dva pánové je způsobují, Vincent Vega a Jules Winnfield. A přestaň mi tady jimmovat, vím jak mám dobrý kafe, já ho totiž kupuju!

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 14:17:40     Reagovat
    Autor: viro - viro
    Titulek:Re: Re: Re: Ehm.
    Jám mám ložnici z dubu. Jo, dub je dobrej :-) Jestli ty točíš do červenýho, tak já rovnou s.ru atomový hřiby.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 14:31:47     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Ehm.
    Jerome, tohle si dobře zapamatujte!

    Až vám ten váš Smith a Wesson způsobí nějaké problémy, které bude potřeba vyřešit (jako že třeba náhodou ustřelíte nějakýmu negrovi palici), pak vězte, že pan Winston Volf si potrpí na slušnost, pije kávu a je velmi dochvilný. Hodně cukru, hodně mléka!

     
    Komentář ze dne: 18.09.2012 13:16:29     Reagovat
    Autor: JeromeHeretic - JeromeHeretic
    Titulek:Re: Re: Re: Ehm.
    OK, dik... uz sem si to poznamenal. :-)

    Komentář ze dne: 16.09.2012 23:21:38     Reagovat
    Autor: Hnusná Opice - Serednaopice
    Titulek:Hm...
    Tento článek vnímám jako situaci dog eat dog - blbové z PČR narazili na otravného kokota.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 00:04:36     Reagovat
    Autor: neo100 - neo100
    Titulek:Re: Hm...
    :-).. treba se to tim zacykli a fizlove daj ostatnim lidem na chvili pokoj :-).

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 07:47:59     Reagovat
    Autor: lojza - lojza
    Titulek:Re: Hm...
    To je fakt...jenom kokot muze chtit, aby kvuli par pomackanejm plechum nebyla uzavrena na par hodin dalnice. To fakt mohlo napadnout jen kokota, bezne se prece dalnice uzavira i kvuli vetsim blbostem..

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 11:57:10     Reagovat
    Autor: Hnusná Opice - Serednaopice
    Titulek:Re: Re: Hm...
    To, že dotyčný "okáčko" jsem neusoudil z episody na dálnici, nýbrž té v bance. Ostatně, autor se k tomu sám přiznává. To, co je u státních subjektů kverulanství (v případě PaCh nikoliv nezasloužené) je v případě soukromých subjektů velmi často otravný kokotismus.

     
    Komentář ze dne: 18.09.2012 11:15:00     Reagovat
    Autor: Pat Bateman - georgetown
    Titulek:Re: Re: Re: Hm...
    nevidím vůbec nic špatného na reklamaci chybného poplatku (byť malého), naopak upozornili na pravděpodobně systémovou chybu, kterou možná okrádali spousty zákazníků ... Takže: Béééééééééééééééééé

    Komentář ze dne: 17.09.2012 00:31:37     Reagovat
    Autor: Sax05dot - Sax05dot
    Titulek:Jen tak dál!
    Chválím, je třeba se ozvat, když někdo dělá svoji práci špatně. Co vy ostatní, objednáte si v restauraci řízek a donesou vám guláš. Sníte ho? Zaplatíte bez muknutí? Jste srabi..

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 08:10:04     Reagovat
    Autor: hofmas - hofmas
    Titulek:Re: Jen tak dál!
    Ne, reknu cisnikovi ze se asi spletl aze jsem si objednal rizek. Pokud se omluvi a prinese v co nejkratsim case rizek, je vse v poradku, splest se muze kazdy. Podle m standartni reseni. Pokud me malem zabije kamion a budu mit fakt vztek, k cemu mi je ze zavolam nejakemu dispecerovi a vynadam mu proboha? S tema fizlama je to pravda, tam je skutecne dobre ze se ozval. Jenze je potreba tohle rozlisovat a nesrovnavat jabka s hruskama mila Lenicko. Nejlepsi postup znali nase babicky, skoda rany ktera padne vedle....a volani vedoucimu nebo psani stiznosti ma stejny vychovny efekt jako dopis s modrym pruhem od MP ze jste pred ctvrt rokem jel nekde piratskou rychlosti 56 km/h.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 08:18:30     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re: Jen tak dál!
    Jenze clovek, pokud je normalni, nevynada tomu dispecerovi. Ale oznami mu, ze maji ridice - prase, a tento provedl to a to. Vecne...
    Pokud ta firma ma pak dojem, ze ji takoveto jednani jejich zamestnancu muze poskodit, tak tomu ridici dozajiste da najevo, ze takhle tedy ne. Pokud jim to je zcela jedno, tak se tomu asi zasmejou. No existuje pomerne slusna moznost, ze je to zajimat bude.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 08:33:21     Reagovat
    Autor: hofmas - hofmas
    Titulek:Re: Re: Re: Jen tak dál!
    Odkud vy jste? Protoze to bych v Praze nejspis za volantem nedelal nic jineho nez volal na vsechny mozne taxisluzby ze jejich ridici jsou prasata. Ale vetsinou kdyz mi nekdo udela prasarnu, tak si to velice rychle uvedomi a omluvi se...stejne jako ja ( nebudu tvrdit ze jsem nikdy zadnou neudelal, udelal, a vim ze minimalne jednomu panovi vdecim za svuj zivot ). Abych se priznal, pracuju v hotelu a vim ze 99,9% lidi je normalnich, ale existuje kategorie "troublemakers" ktery jedou jen aby si mohli stezovat....a do teto kategorie ja radim i autora clanku.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 08:53:15     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Jen tak dál!
    Tedy, taxíky znám z pozice zákazníka i z pozice spoluúčastníka provozu a s prasením se nesetkávám. Sice jezdí někdy trochu víc natěsno, ale v zásadě lze předpokládat, že mají větší tréning.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 09:08:43     Reagovat
    Autor: hofmas - hofmas
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Jen tak dál!
    Máte jinou zkušenost než já, přít se nebudu. Mě obecně příde, aspoň v té Praze, že tak spěchají za kšeftem, speciálně letištní passaty, že moc ohledy neberou..

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 09:17:03     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jen tak dál!
    Tak letištní pasáty, ty jsou někdy trošku mimo, to asi jo.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 11:55:36     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Jen tak dál!
    To já tedy ano, naposledy pan řidič rozehnal chodce na přechodu při odbočování vpravo. Jinej si zase psal SMS v pravým pruhu na Lipské směrem od letiště tak dlouho, až jsme málem skončili v náklaďáku.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 11:56:56     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Jen tak dál!
    A tak zas to musí mít nějakou měrku. Jsou věci, které se, byť jsou v rozporu s předpisy v provozu v Praze každodenně dějí. Ale pak jsou skutečně ohrožující prasárny, a ty zrovna taxikáři dělaj docela často.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 18:21:51     Reagovat
    Autor: tibi - tibi
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Jen tak dál!
    Mein gott!
    1.Co je to "normální"?
    2.Pracujete v hotelu a máte dojem, že v hotelích je repre vzorek populace. Už to svědčí o částečné mimomíse.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 11:53:35     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Jen tak dál!
    Musím říct, že jsem si v tomhle postupně od takového toho ovčího přístupu "přeci se nebudu hádat" vypěstoval nulovou toleranci. Vzhledem k tomu, že v podmínkách ČR mívá servis v restauracích obvykle dost značné rezervy, postupuju většinou tak, že běžnej bordel (např. přijdu do hospody, pingl 10 minut uklízí stůl, místo aby donesl jídelák, neví, co doporučit, víno má "bílý a "červený" atd.) => žádné spropitné, bez komentáře. Nadstandardní bordel => žádný tuzér a patřičně peprný komentář, případně i s provozním restaurace. Bordel a ještě maj blbý kecy => žádný tuzér, peprný komentář a velmi negativní hodnocení na příslušných stránkách, kde se hodnotí restaurace.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 12:27:16     Reagovat
    Autor: hofmas - hofmas
    Titulek:Re: Re: Jen tak dál!
    o servisu v restauracich mi ani nemluv:D ja mluvil o situaci kdy je vicemene vsechno ok, ale cisnik si spletl objednavku a udela vse pro napravu...to se stat muze a je to ok. Pokud by me nechal dlouho cekat, bordel a blbe kecy, vetsinou u me na placeni nedojde, protoze odchazim bez obejdnani.

    Komentář ze dne: 17.09.2012 08:04:50     Reagovat
    Autor: RIK - RIK
    Titulek:Smysl clanku
    Nebudu hodnotit Vase prudicovstvi, pozastavim se jen nad tim, proc tento clanek pisete.

    "Výčet mých úspěchů, neúspěchů a času stráveného pro někoho zcela neužitečnou debatou ale není důležitý a nemám potřebu se tím chlubit ..."

    Uprimne receno, pokud se tim nechcete chlubit, tak jiny duvod publikovani mne uz nenapada ...

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 09:09:10     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Smysl clanku
    Možná nemá potřebu chlubit se tím, co osobně dokázal, ale naznačit ostatním, že si nemají nechat defekovat na hlavu. Třeba já svoje články o střetech s úřady píšu právě z tohoto důvodu.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 16:51:44     Reagovat
    Autor: RIK - RIK
    Titulek:Re: Re: Smysl clanku
    Z tohoto titulu ano, ale mam dojem, ze se tu typicky schazeji lide, kteri si jen tak neco libit nenechaji :)

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 16:53:35     Reagovat
    Autor: RIK - RIK
    Titulek:Re: Re: Smysl clanku
    Navic Tvoje clanky obyvkle maji vysokou pridanou hodnotu prave v tom, ze radi ostatnim co a jak, v tomto clanku mi tento faktor prijde nedostatecny.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 22:30:54     Reagovat
    Autor: prcek - prcek
    Titulek:Re: Re: Re: Smysl clanku
    Reakce na oba komentare:

    Z tohoto titulu ano, ale mam dojem, ze se tu typicky schazeji lide, kteri si jen tak neco libit nenechaji :)
    Je tu i vyjimka, ktera se teprve uci (mluvim za sebe). Muj problem v nemalo situacich je ten, ze treba nevim, co si protistrana muze nebo nemuze dovolit.

    Navic Tvoje clanky obyvkle maji vysokou pridanou hodnotu prave v tom, ze radi ostatnim co a jak, v tomto clanku mi tento faktor prijde nedostatecny.
    Jak vam to prijde nemohu ovlivnit, me to dalo (byt v mnoha vetach), ze nekdy staci zvednout telefon a mandle tomu na druhe strane dratu. A ze treba lze postvat policajty na policajta, pokud clovek tusi, co ma do toho telefonu rici.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 09:30:53     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Smysl clanku
    Příklady táhnou, samozřejmě.

    Komentář ze dne: 17.09.2012 08:24:35     Reagovat
    Autor: ex.ante - ex.ante
    Titulek::-)
    ..tohle mi evokuje přesně ten moment, kdy se trpaslík stává (ve svých očích) goliášem :-)

    Komentář ze dne: 17.09.2012 09:06:07     Reagovat
    Autor: hexin - Neregistrovaný
    Titulek:motýlích křídel mávnutí
    má v tomto případě nečekaný efekt , tedy v diskuzi. Na mě autor článku nepůsobí jako zbytečný prudil kvůli každé blbosti, ale stejně to schytal. Jen by bylo zajímavé vědět od koho. Nejste náhodou vážení kritizující zaměstnanci státu (nudící se v práci) či zaměstnanci firmk, kteří to zrovna koupili, kvůli takovému otravovi? Tedy Vaše reakce jsou spíš osobní než věcné:-) Zdraví elektrikář ležící doma s chřipkou.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 09:57:50     Reagovat
    Autor: hofmas - hofmas
    Titulek:Re: motýlích křídel mávnutí
    Ne, ja jsem ten kdo to u nas ve firme v prvni fazi posloucha...pokud to nevyresim ke spokojenosti obou, jde to k rediteli.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 10:11:13     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: motýlích křídel mávnutí
    to bude asi tím, že notorické stěžovače a žalobníčky nemá nikdo rád. stejně jako u jednoho z minulých článků dostali dikutující možnost virtuálně to natřít policajtovi, ačkoliv se řešení jeho zážitku popsanému v článku nedalo prakticky nic vytknout, stejně to schytal za to, že se přiznal, že je to policajt. Stížnosti na neschopnýho dopraváka se rovněž nedá nic vytknout, nicméně autor to schytal za to, že se přiznal, že stěžování je jeho velké hobby.

    Komentář ze dne: 17.09.2012 14:24:23     Reagovat
    Autor: viro - viro
    Titulek:Zajímavý článek a ještě zajímavější diskuze.
    Už dlouho jsem neviděl takto podobně polarizovanou diskuzi na tomto webu. No, za mě osobně jedna (s malým mínusem) a raději jednoho efektivního "prudiče" než 10 vohnoutskejch vovcí.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 17:10:55     Reagovat
    Autor: pk202 - pk202
    Titulek:Re: Zajímavý článek a ještě zajímavější diskuze.
    dtto

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 19:19:27     Reagovat
    Autor: tibi - tibi
    Titulek:Re: Zajímavý článek a ještě zajímavější diskuze.
    dttttto
    moje slova, jen jsem to nestihl napsat

    Komentář ze dne: 17.09.2012 17:39:55     Reagovat
    Autor: dikaprio - dikaprio
    Titulek:
    Je trochu paradoxní, že zrovna na těchto stránkách je autor označován jako ubožák a podobně.
    Hlavně, že tu hltáte D-Fensovy FSM návody atd., jak si nenechat srát na hlavu, ale pokud nejde o placení pokuty z vaší kapsy, stěžovatel je rázem "ubožák", "debil" a "zakomplexovanec". Není zrovna konkrétně příklad z článku ukázková zvůle orgána a zbytečná buzerace desítek/stovek/tisíců lidí? - Netroufám si odhadnout, kolik lidí mohl zbytečným uzavřením dálnice zdržet.
    Co přesně tedy z autora dělá ubožáka?

    Ještě poznámka pro autora: Skutečně motýlých?

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 19:14:33     Reagovat
    Autor: Ostap Bender - OstapBender
    Titulek:Re:
    Neviděl bych to tak tragicky, momentálně má ten článek známku 1,43. Z čehož usuzuji, že mlčící většina je na autorově straně...

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 19:55:09     Reagovat
    Autor: dikaprio - dikaprio
    Titulek:Re: Re:
    Tak já to nevidím tragicky, jen mě to prostě udivuje. Asi to skutečně bude tak, jak tu v diskuzi popsal někdo nade mnou. Ti, kteří autora nejvíc kritizujou, jsou nejspíš ti, kteří měli v práci průser kvůli nějakému takovému "ubožákovi".

     
    Komentář ze dne: 17.09.2012 19:21:11     Reagovat
    Autor: tibi - tibi
    Titulek:Re:
    Díky za pozornost.
    Čekal jsem kdo z vášnivců si toho ý/í všimne.

    Komentář ze dne: 17.09.2012 19:26:00     Reagovat
    Autor: tibi - tibi
    Titulek:
    Žádám autora komentáře "d.s. - neo100", aby mi odpověděl na mou otázku v reakci na jeho příspěvek. Nebyla řečnická.
    Opravdu by mě odpověď velice zajímala.

    Komentář ze dne: 17.09.2012 20:40:30     Reagovat
    Autor: Žanek - Neregistrovaný
    Titulek:Je to přesně tak
    Je to jak píšete, ale nejen ve státní sféře, ale úplně všude. Je to o tom, že češi jsou neuvěřitelně tupé stádo, držící hubu a krok. Takhle na nás tedy všichni pohlížejí, že si se stádem mohou dělat co chtějí, hlavně ho pořádně dojit. Pak jsou v šoku z toho , když se někdo ze stáda otočí proti nim, strachy se jim stáhnou půlky a jsou schopni udělat a slíbit cokoliv, jen aby jim nebylo ublíženo. Druhý aspekt je, že dnes na mnoha místech sedí lidé, kteří tomu nerozumí, ale dokáží se tvářit, že jsou patřičně IN, teda alespoň, dokud se nic nestane. A když se pak stane, tak to vypadá tak jak to vypadá.

    Komentář ze dne: 17.09.2012 21:55:00     Reagovat
    Autor: jbb - jbb
    Titulek:
    Co se to nestalo - vrátím se z dovolené a můj článek uveřejněn - děkuji redakční rado ;-)
    Omlouvám se za jednu drobnost, podvakráte se v článku objevuje "R7", ovšem jedná se o "R10", tedy boleslavskou... Bůhvíproč jsem to tam napsal, když po R10 jezdím denně.
    Co se týče komentářů - zajímalo by mne, zda-li by tu byly ty negativní, kdyby chyběla první půlka článku. Považoval jsem jí ale za nutnou, protože prostě popisuje můj modus operandi - a chtěl jsem se vyhnout komentářům typu "si to vymyslel, proč by někam volal". Od kritiků si naopak rád poslechnu rady na téma "proč mi nevadí platit vyšší účty za telefon", "proč si nechám srát na hlavu od banky" a "proč nadšeně zatleskám tupounovi, co zavřel dálnici.
    Příště zkusím třeba nějaké méně kontroverzní théma, jako třeba recenzi letitého Hyundai Pony 1,5 GLSi s 290 tisíci km na tachometru či humornou úvahu typu "jak se jezdí s koňským vlekem a které papíry k tomu (ne)potřebujeme"

     
    Komentář ze dne: 18.09.2012 11:20:01     Reagovat
    Autor: Pat Bateman - georgetown
    Titulek:Re:
    bečení si nevšímej - myslím, že i hodnocení (jak je napsáno výše) ukazuje, že s tebou více-méně souhlasí většina ...

     
    Komentář ze dne: 18.09.2012 15:40:32     Reagovat
    Autor: RCJ - RCJ
    Titulek:Re:
    Před mnoha léty jsem na svém pozemku stavěl obyčejnou garáž. Neuvěřitelná úřednická buzerace, razítko od toho a toho, potvrzení to a to a spousta dalších povolení. Papírová válka trvala přes půl roku, třikrát déle než vlastní stavba. Kolaudace byla další ukázka úřednické zvůle. Měsíc na to přišla rekonstrukce městského chodníku před garáží, kde mi totálně zprasili nájezd. To mě trochu rozladilo i vydal jsem se na příslušný úřad se stížností a s představou nápravy. Když jsem slyšel, nejde to, šel jsem výš. Přes oddělení, odbory a další jsem se dostal k technickému řediteli, který své podřízené neuvěřitelně zpucoval a náhle bylo po problému. Oprava – zdarma, pohled úřednice, která musela kvůli hrubce přepsat zápis z jednání – k nezaplacení !!!

     
    Komentář ze dne: 18.09.2012 15:56:30     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re:
    To mi připomnělo -- sleduje někdo, jak je na tom ten chudák, co mu kvůli debilní cyklostezce snížili chodník tak, že nemohl chodit do baráku, a když si tam dal tři schody, opět kvůli téže debilní cyklostezce jej honili, že je musí odstranit?

     
    Komentář ze dne: 18.09.2012 16:01:05     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Re:
    Ještě má čas do zítra, to vyprší jakási lhůta. Možná bude v tisku následovat reportáž z odstraňování schodů.

     
    Komentář ze dne: 18.09.2012 16:05:06     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Odstraňování cyklostezky, či ještě lépe, odstraňování dementních úředníků, by ovšem bylo nesrovnatelně záslužnější :(

     
    Komentář ze dne: 18.09.2012 16:05:47     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re:
    ...v Třebíči?

     
    Komentář ze dne: 18.09.2012 16:20:09     Reagovat
    Autor: viro - viro
    Titulek:Re:
    Jasně, nenech se odradit. "mlčící" většina je na tvé straně.

    Komentář ze dne: 18.09.2012 12:19:45     Reagovat
    Autor: Lokutus - Lokutus
    Titulek:U pokladny stál
    Rozruch v pojišťovně, to byl PAN kverulant.

    Komentář ze dne: 18.09.2012 17:10:00     Reagovat
    Autor: deadly strike - danda
    Titulek:prudič nebo?
    don quijot? já myslím, že jednoznačně prudič. a stejně jako mnoho dalších i já nemám takovéto frackovité typy vůbec v lásce. nikdy se jim nic nelíbí, jsou to většinou rozmazlená ošklivá kačátka. policisté byli ok, ale já osobně jsem přesvědčen, že s troškou komunikačních dovedností by se to vyřešilo v terénu a volání na nouzovou linku (zvláště opakovaně) je v tomto případě zase samolibost někoho, kdo si myslí, že se kolem něj točí svět. od toho rozhodně není, je to její blokování, které může znemožnit její použití v opravdu nutném případě. do soukromých firem si můžete volat podle libosti, ale já se také domnívám, že vám tam jenom leštili ego a nějaká opatření proběhla tak v 10% případů, která byla možná opravdu přespříliš. krmení ega je ale asi vaše denodenní potřeba, jak vyplývá z článku, takže vás uspokojí snadno slibem, který nic nestojí a vy můžete zase prudit jinde. navíc, v pracovněprávním smyslu, je těžko vaše telefonická stížnost dostatečný důvod, k zákonem definovaným postihům. pokud k nim dotyčný nepřistoupí dobrovolně, případně dobrovolně povinně, což zase vypovídá o vztazích ve firmě, je to něco, co nikoho nezajímá. pokud to nechce využít jako záminku.já osobně jsem taky dost háklivý na lidi, kteří si myslí, že státní nebo samosprávné orgány by se k nim měly chovat jako kurva, kterou si zaplatili. platíme si to všichni. a všichni máme různé zájmy. na to by měla policie kašlat, nezajímají je něčí zájmy nebo komplexy, ale jsou tu od toho, aby dbali na dodržování zákonů. tedy i proto, pokud si je chce někdo vykládat po svém, na úkor ostatních. idiot, který argumentuje na nouzové lince, že si je platí, má zřejmě poruchu osobnosti, když si neuvědomuje, že není sám a nemá každý svého policistu. navíc se to rozumí samo s sebou a nemůže to být argument, který něco změní. přirovnání k debílkovi s kamerou není imho od věci. moudří mužové v dávných dobách říkali, každý začni od sebe, či kdo jsi bez hříchů, hoď kamenem. je ale pravda, že pisatelé takových článků by možná klidně i házeli a takto je potřeba na ně i nahlížet...

    Komentář ze dne: 19.09.2012 10:38:55     Reagovat
    Autor: gordon - gordon
    Titulek:re:
    asi pred rokom som prechadzal okolo celnej zrazky na hlavnom tahu pri Martine a ti je*nuti policajti to tam cele zablokovali(v nedelu vecer). Zrazka bola celna ale vsetky 4 auta v jednom pruhu a chvalabohu ziadni tazko zraneni. To co tam nasledne vystrajali policajti nemalo obdobu. Z kazdeho smeru dve policajne auta zaparkovane priecne cez 2 pruhy. Kvoli nim zaparkovala sanitka uz pozdlzne na kraji cesty a ciastocne mimo vozovky a potom sa tam zacali srobovat hasici. Az po 20tich minutach tych idiotov napadlo preparkovat aby uvolnili miesto hasicom, sanitke a potom sa uz rozbehla aj premavka.

    Komentář ze dne: 20.09.2012 08:16:24     Reagovat
    Autor: JirkaF - JirkaF
    Titulek:Díky autorovi.
    Dobrý den pane autore.
    Děkuji Vám za článek, ale ještě více za to co děláte, tedy že se aktivně snažíte řešit nepravosti. Tím že je řešíte, tak zlepšujete svět i těm, kteří Vás zde tak haní. Já vidím vše co jste uvedl jako příklady naprosto v pořádku, až na maličkost s tím PaChem. Přece jen snad musí existovat i jiná čísla než tísňová pro tento účel, nebo ne?

    Pro ty co autorovi nemohou přijít na jméno:
    Milí vážení!
    Věřím že si většina z Vás, nebo alespoň ti, kteří uznávají jako správný postup některou část (třeba policajta) článku zařadili autora do nesprávné škatulky a jde jen o rozdílné vnímání či definici pojmů.
    Proto Vám chci nabídnout definici prudiče prudimíra prudičkyna = tedy dosti odpornoé bytosti.
    Taková entita sice má jisté vnější rysy/projevy obdobné s tím co popsal autor o sobě, ALE liší se myslím hlavně jednou věcí. A tou je že strká rypec úplně do všeho a snad nejraději do toho co se jej vůbec netýká. A také bývá zbabělý.
    Tedy že vidí nějakou "nepravost", tedy co si myslí že je nepravostí a když vyhodnotí že mu osobně pruzením nic nehrozí, tak prudí a má z toho asi nějaké uspokojení či co.
    Takže zatím co člověk, který se jen hlásí o svá práva/oprávněné nároky či o svou část sdíleného práva na něco(užívání dálnice) chce docílit nápravy daného špatného stavu, který se jej bezprostředně týká, tak prudič ne. Ten prudí protože mu to dělá dobře a je zralej na tečku mezi blikry.

    Doufám, že jsem to napsal srozumitelně.

    Komentář ze dne: 21.09.2012 11:41:07     Reagovat
    Autor: egon - Neregistrovaný
    Titulek:pomozte
    Včera jsem byl na obědě v „restauraci“ v HrKr... srp a kladivo viditelné už z dálky mě měly varovat... ( cit.: Pamětní deska na zkoseném rohu u Švagerků informuje, že dům byl sídlem dělnických organizací už od roku 1902. Tak například za první republiky tu našel útočiště sekretariát III. župy sociálnědemokratické levice a po něm i tuzemská odnož Komsomolu....)

    ale co, měl jsem to nejblíž cestou k nádraží, jídelní lístek vypadal jedle, i vstoupil jsem

    Jídlo přesolené, pivní sklenice špinavá (tvrdý flusanec na horním okraji), piwo v té sklenici hnusné...
    BB Pipina při placení: "tak to bude 129" já na to: "tak to necháme za 100" s poukazem na výše uvedené a slíbil pozvat kontrolu z KHS za rohem. Děvenka chvíli cosi blábolila, ovšem bankovky vydala zpět jak jsem požadoval.
    Vyřešeno..

    Jsem na tom podobně jako autor - možná snad někdy D.Q. ale nepravosti řeším hned – jinak je to pro mě přitakání zlu …


    Ale poraďte prosím, co dělat s následujícím:

    Žena přinesla domů papíry k přihlášení k trvalému pobytu. Jako vlastník nemovitosti se prý MUSÍM na ouřad nejen osobně dostavit (nebo notářsky ověřená plná moc) a souhlas podepsat před zmrdúředníkem, ale MUSÍM prý též doložit čerstvý výpis z katastru (který mě osobně k ničemu nebude nicméně za jeho vydání pochopitelně zaplatím, o ztrátě času nemluvě).

    Rád bych zvěděl, jak se tomuhle svinstvu bránit. Napadly mě různé způspby, od položení náloží na víkend (KABOOM***!!) až po jednání s vedoucím ouřadou a žádost ať si nahlédnou do katastru sami skrz své provázané systémky anebo ať mi na místě proplatí výdaj, který jsem měl se získáním papíru, který si ouřad vyžádal...

    Prosím poraďte, díky

    Komentář ze dne: 27.09.2012 07:14:10     Reagovat
    Autor: Petr z hor - Petr z hor
    Titulek:Plně souhlasím
    Není problém aktivita lumpů, problém je pasivita všech slušných okolo. Dávám za jedna a jsem rád že nejsem osamocen. Pokud by každý druhý nebo dokonce skoro každý vrátil v restauraci blaf, jak dlouho by ta restaurace žila? Jenže ovčané žerou a žerou. To je pak těžký.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.