D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    téma * Naštvaný motorista přimontoval na auto laserové dělo
    Vydáno 26. 07. 2012 (18574 přečtení)


    10. května 2012 7:29

    Řidič Vratislav Janík z Loun vyřešil problém s agresivními cyklisty po svém. Na auto si přimontoval laserové dělo, které způsobí, že se cyklista vypaří nebo na místě rozpadne na menší části.

    Naštvaný řidič několikrát málem naboural kvůli tomu, že musel provádět úhybné manévry před cyklistou, který mu nedal přednost, jel po druhé straně, jel po obou stranách, byl nepozorný, neosvětlený, opilý, arogantní nebo všechno dohromady. A tak začal uvažovat, jak si na silnici zjednat respekt. Vyřešil to poměrně extrémním způsobem: na své auto Chevrolet Aveo namontoval laserové dělo vyrobené z průmyslového řezacího zařízení používaného na výrobu dílů z plechových plátů.

    Laserový kanón, který pokřtil "Ray of God", má výkon 8000 W, což je výkon, který zhruba odpovídá výkonu laserových děl v seriálu Hvězdné války. Proto také když ho chce použít, musí si nasadit brýle. "Dělo" pohání generátorem z ponorky umístěným na přívěsném vozíku.
     
    Vratislav Janík si před výstřelem raději nasazuje brýle a masku, aby neviděl ten bordel a nemusel čuchat ten smrad.

    Pro srovnání, laserové ukazovátko, kterým pošlete k zemi letadlo, má výkon 300 mW a laser na svařování plastických hmot, který roztaví kelímek od jogurtu, má výkon 300 W.

    "Je pravda, že než zapnu Ray of God, nasazuji si brýle a masku. A když to odpálím, někdy lehce přismahnu okolní chodce, kteří někdy přijdou o končetinu nebo o zrak. Z korun stromů se vypařují ptáci i s větvemi a z fasád domů se kouří. Ale na to seru. Hlavní je pravda a láska."

    Vratislav Janík, který pochází z Loun, vyvinul laserové dělo hlavně proto, aby upozornil na to, že cyklisté, jejich drzost a absence elementární slušnosti jsou příčinou mnoha dopravních nehod, za které je pak nespravedlivě potrestán někdo úplně jiný. Jezdí opilí, bez světel a ještě oblbují lidem hlavy propagandou. Ukazuje hlavně na alkoholiky.

    "Ve všech městech jsou problémy s ožralcema na kolech, hlavně potmě. Laserový kanón je pro ně to pravé. Každý z nás někdy v životě pocítil touhu se tiše vypařit a už se nevracet. Já jim to splním", vysvětluje fanda Hvězdných válek.

    Své unikátní auto nyní prodává v AAA Auto. Staví nové zařízení se silnějším paprskem a automatickým zaměřováním.
     


    Nevěříte, že se tento příběh stal? A pokud by se stal, pokládali byste to za zcela skandální a přímo středověkou zvůli?

    Ano i ne. Příběh se stal, jen obsazení rolí bylo odlišné, viz tento článek. Hlavní roli nehrál kanón laserový, ale zvukový. Rozdíl je hlavně v tom, že provozovatelem děla nebyl řidič, ale cyklista. Jinak je rozdíl jen ve formě přenosu energie a výkonu. Výše uvedený text z článku přímo vychází.

    Hluk o intenzitě 178 decibelů je dávno za tzv. prahem bolesti. Nad 140 dB dochází k tzv. akustickému traumatu, tzn. nevratnému poškození ucha akustickým tlakem. Stejný hluk vyvolá například granát používaný policejními zásahovými jednotkami, který je používán k tomu, aby hlukem a zábleskem dezorientoval protivníka a učinil jej neschopným obrany. Nicméně nepředpokládám, že by zvukové dělo v článku celebrovaného buzeranta mělo skutečně 178 dB, to si jen on myslí, protože má malý péro. Také s nemyslím, že by houkání, jaké předvádí buzerant v tomto videu, mělo nějaké příznivé účinky na lidský sluch, a to zejména na osoby, které nejsou před hlukem nijak chráněni, tedy například chodce a další cyklisty v okolí, kteří nejsou asociální a tak o nich nikdo nenapíše článek.

    Píšu o tom hlavně proto, že kdyby někdo vybavil své AUTO sonickým dělem, okamžitě by byl ostrakizován jako pirát všech pirátů futrál. Když tak činí cyklista, je to v pořádku a snad máme tomu buzerantovi poděkovat nebo zatleskat nebo co snad. Na jedné straně cykloaktivisté bojují s hlukem produkovaným zlou automobilovou dopravou (až 85 dB!) a na druhé straně celebrují kokota, který ostřeluje spoluobčany sonickým dělem.

    Tak tedy - učme se cyklodoublethinku. Erekci se to sice nevyrovná, ale kdo by se chtěl aktivně zapojit, tak je tady diskuse ze serveru pro impotenty nakole.cz, uvedená heslem "Nevíte kde koupit nějaký pořádný infarktový stroj, při jehož zatroubení se všichni leknou a otočí ? Dobrou věc má Jirka, je to luxusní záležitost, ale ty peníze co to stojí." Jsou tam užitečné tipy.


    26.07.2012 D-FENS
     
     


    Související články:
    Cyklisté (01.11.2015)
    Ještě k cyklojízdě (06.07.2015)
    Pumpičce zdar! (06.06.2015)
    Velká Darwinova zyklojízda (16.04.2015)
    Zažít Nusle jinak (21.09.2014)
    Zklidněním dopravy k silnicím pro vyvolené! (15.10.2013)
    Cykloaktivismus mimo krabici (20.09.2013)
    Seznamte se: brnonakole.cz (26.08.2013)
    Anthropomindfuck (25.08.2013)
    Jména hloupých na všech sloupích (09.08.2013)
    Dejte mi už všichni pokoj (03.08.2013)
    Jsem cyklista a jsem vám nadřazen (28.07.2013)
    Velká budějovická necyklojízda (19.05.2013)
    Zpověď cyklounova (05.05.2013)
    Cyklojízda 20.4.2013 (& Smetanovo nábřeží off) (28.04.2013)
    Malá reportáž z „velké“ jarní zyklojízdy (21.04.2013)
    Kdy už teda skončí výroba aut? (21.04.2013)
    Zyklista slonovi vlkem (07.12.2012)
    Hlasujte pro divokou kartu projektu Rok jinak (20.10.2012)
    Cykloaktivistická malá do*mů (02.09.2012)
    Stříbrné pomezí – proč? (06.05.2012)
    Odboráři, přijeďte na protesty do Prahy na kole (25.03.2012)
    Luxusní cyklistika (11.03.2012)
    Národní cyklokoordinátor a jeho tým (26.02.2012)
    Baštím Auto*Mat! (14.02.2012)
    Dobrou noc, Auto*Mate (30.10.2011)
    Když cyklista o předpisech káže (09.10.2011)
    Silniční pirát a holé nohy (01.10.2011)
    Podivné město (26.09.2011)
    Jeden den mezi pumpičkářema... (26.09.2011)
    Koule cyklistického desperáta (20.09.2011)
    Cyklistika – hřiště primitivních asociálů (13.08.2011)
    Cesta do pumpičkářovy duše (07.08.2011)
    Cesta do hlubin Hraboshovy duše (08.07.2011)
    Motorkáři a kolaři (15.05.2011)
    Rozdíl mezi řidiči a cyklisty (15.05.2011)
    Motocyklista vs. pumpičkáři 2.0 (07.05.2011)
    Pussy*machine (20.02.2011)
    Budějovická lednová cyklojízda (25.01.2011)
    CyklobuznoFest 2010 (31.10.2010)
    Chci zažít město jinak (31.10.2010)
    Zacyklení (10.10.2010)
    No dope, no hope. (03.10.2010)
    Auto*Mat revealed (26.09.2010)
    Agresivní motorkář v protisměru srazil cyklisty... (25.08.2010)
    Cyklisté jsou nebezpeční (22.08.2010)

    [Akt. známka: 1,53] 1 2 3 4 5

    ( Celý článek | Autor: D-FENS | Komentářů: 446 | Informační e-mailVytisknout článek )

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.