D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Smutná diskárna v Auto Diskont
    (ze dne 26.06.2011, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 26.06.2011 11:43:11     Reagovat
    Autor: Hyrogen - Hyrogen
    Titulek:Indicie
    Koupit auto po tolika varovných indíciích byla čistokrevná žádost o podobné obtíže, když už tedy pominu základní chybu - kupovat auto v českém autobazaru...

    Dobrý konec jako v pohádce bych nečekal, auto nechal opravit a doufal že to bude jen 10 tis. a ne třeba 50 táců.

     
    Komentář ze dne: 27.06.2011 14:47:16     Reagovat
    Autor: Skalik - Skalik
    Titulek:Re: Indicie
    Me zarazilo to, ze hledal leona, ale nemohl do kila zadnyho sehnat az tohodle. Proc asi nemohl sehnat slusnyho leona do kila a tenhle za kilo je srac ....

    Kdyz chtel koupit levne tak to ma.

    Uprimne receno, kdyz neumi odvist vozidlo za 100 000CZK do servisu aby mu za 500CZK rekli zda je v cajku tak dobre mu tak. Ja mel cloveka s diagnostikou i na kram za 75 000CZK

    Komentář ze dne: 26.06.2011 12:18:06     Reagovat
    Autor: JirkaCV - JirkaCV
    Titulek:
    Auto-Diskont JE dcera AAA. Sice ne podle rejstříku, ale i v Chomutově sídlí na pozemku AAA Auto. Který autobazar by podporoval konkurenci? Mají k sobě blízko, chování bude taky podobný.
    1) Pokus o smír.
    2) Žaloba.
    3) Nezaplatí? Exekuce na jejich majetek.
    Sice se to potáhne, ale nesmí jim to projít. Na to totiž spoléhají, že to nějak vyšumí.

     
    Komentář ze dne: 26.06.2011 23:18:03     Reagovat
    Autor: Olaf - Olaf
    Titulek:Re:
    Postup sice moc hezkej, v jádru souhlasim, ale aby se o exekuci vůbec mohlo uvažovat, je třeba mít v ruce titul, tzn. soudem přiznanou a vyčíslenou pohledávku plynoucí ze ztráty vzniklé laicky řečeno zakoupením šuntu.

    A úspěch kroku 2) bude težkej, jelikož podobní šmejdi jsou řekl bych na soudní pře ready. Min. budou mít svoje odhadce, takže nastoupí bitva posudků a bůhví, jak to nakonec skončí....

    Každopádně autorovi přeju pevný nervy a úspěch!

     
    Komentář ze dne: 26.06.2011 23:48:54     Reagovat
    Autor: Jozef - Jozef
    Titulek:Re: Re:
    Přesně toho bych se taky bál. Vyčkávání a mlžení je první level. Dovedu si představit, že nějakej autobazarníček typu Pan Prase (jestli si na něj vzpomínáte) žádnej level 2 mít nebude a u soudu padne na hubu. Jenže zmiňovaná firma má jistě armádu "kreativních" právníků. Ve druhým levelu se pokusí vás odpálkovat poněku sofistikovaněji a ve třetím levelu vám klidně dokážou i to, co jste nikdy neudělali. Možná jsem paranoidní, ale to neznamená, že po mě nejdou. Bral bych to jako zkušenost zaplacenou "pouze" penězi a příště si dával větší pozor.

    Komentář ze dne: 26.06.2011 12:23:30     Reagovat
    Autor: JirkaCV - JirkaCV
    Titulek:
    Oops, je to 100% dcera AAA Auto.

    V rejsříku je 100% vlastníkem Auto Discontu KAPITÁL AUTOMOTIVE a.s. Nemohl jsem je najít, pak jsem podle IČ zjistil, že se přejmenovali na INEX Broker a.s. A kdopak nám najednou vypadnul z rejstříku? Slavný australák Anthony James Denny a akcionář AAA Auto Group N.V.! A jsme zpátky u AAA Auto.

     
    Komentář ze dne: 26.06.2011 12:49:50     Reagovat
    Autor: lojza - lojza
    Titulek:Re:
    Je to presne tak, nez jsem se dostal k tomu pouzit nastroje ktere mam, tak uz to nekdo prede mnou udelal rucne :-)
    Rozhodne jsem zjistil jeste jednu zajimavou vec - od 7.2.2011 ze spolecnosti Auto Diskont vymaha Intrum Justitia 6000kc :-)) Bohuzel nezjistim komu to dluzej, ale je to docela pikantni:-)
    Btw je zajimave sledovat, kde vsude pan A.J. Denny figuruje - namatkove Dětská dopravní nadace :-))

     
    Komentář ze dne: 26.06.2011 13:06:04     Reagovat
    Autor: lojza - lojza
    Titulek:Re: Re:
    No a co koukam, tak v te nadaci tam sedej i takove perly nasi vlasti, jako jisty Ivan Langer ci jista Petra Buzkova :-))
    A uplne nejlepsi je, co ta nadace www.detskadopravninadace.cz dela - pry "Průvodním jevem rozvíjející se civilizace jsou četné dopravní nehody, mnohdy s velmi tragickými následky. Snad nejhroznější variantou jsou havárie, při nichž zahynou oba rodiče nebo jeden z rodičů a zanechají po sobě děti, o které se většinou nemá kdo starat, nebo je péče o ně velice ztížena.

    Úkolem a programem DĚTSKÉ DOPRAVNÍ NADACE je zejména finančně pomáhat takto osiřelým dětem a také těm, které v důsledku dopravní nehody mají trvalé následky na zdraví. "

    Tak si rikam, ze to maj dobre vymysleny - nejdriv nekomu prodaj auto, ve kterym se pravdepodobne zabije, a potom maj nadaci na to, aby pomahaly detem rodicu, kteri se v jejich vozech zabili :-))))))
    To se mi libi :-)))))))

    Komentář ze dne: 26.06.2011 12:38:52     Reagovat
    Autor: larry - larry
    Titulek:
    konečná instance řešící reklamace je soud. když člověk spočítá kolik konání včetně odvolání musí absolvovat, tak se na to většina lidí vyflákne a to je s čím tahle sebranka počítá. fyzický osobě by šlo ještě případně dát přes hubu, ale u právnický už ani to nejde.
    chtělo by to zjistit jak rozhodují soudy v podobných případech, ale mám dojem, že nežijeme ve státě, kdy je finančně výhodné bránit svá práva soudní cestou.

    Komentář ze dne: 26.06.2011 13:03:54     Reagovat
    Autor: AX - AnthraX
    Titulek:Jak stojí a leží
    "Jak stoji a lezi" jsem mel ve smlouve, kdyz jsem prodal stare auto. Viz http://iuridictum.pecina.cz/w/Jak_stojí_a_leží
    "Prodej věci jak stojí a leží však nelze sjednat, je-li prodávajícím podnikatel, např. zastavárník nebo provozovatel autobazaru: takové smlouvy podléhají režimu smluv spotřebitelských a doložka podle § 501 ObčZ by byla neplatná."

     
    Komentář ze dne: 26.06.2011 22:02:21     Reagovat
    Autor: Wolodyjowski - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Jak stojí a leží
    To je jakási wikipedie Peciny z Britských listů...Jak moc je informace validní by mohl říct některých z přítomných právníků...

     
    Komentář ze dne: 27.06.2011 16:15:11     Reagovat
    Autor: Vanguard - Vanguard
    Titulek:Re: Jak stojí a leží
    Problém má dva aspekty:
    1. Jestli je možno prodat věc "tak jak stojí a leží" ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem, případně ve vztazích mezi podnikateli. Pokud jde o první variantu (vztah mezi podnikatelem a spotřebitelem), je nepochybné, že tuto doložku použít nelze, protože by porušovala spotřebitelská práva (konkrétně právo reklamovat vady prodané věci).
    V případě popisovaném v článku bych řekl (ačkoliv to není výslovně uvedeno), že Aramid auto kupoval jako podníkatel (odkazuje se na obchodní zákoník). Tady použití doložky "stojí a leží" a priori vyloučeno není...
    čímž se dostáváme k aspektu č. 2: jestli je možno prodat jak stojí a leží i věc individuálně určenou (auto) anebo (jak uvádí literatura) jen věc určenou úhrnem (např. knihovna, sbírka motýlů atd). I když se v autoritativním šedém Beckově komentáři píše, že je možno doložku použít jen u věcí určených úhrnem, já myslím, že to z textu zákona nikde neplyne a nedá se to ani dovodit výkladem...takže bych řekl, že omezit svou odpovědnost za vady může prodávající i v případě věci individuálně určené.

    Z čehož by plynulo, že Aramid má bohužel smůlu.

     
    Komentář ze dne: 28.06.2011 09:55:41     Reagovat
    Autor: Sedrik - Sedrik
    Titulek:Re: Re: Jak stojí a leží
    Existuje judikát NS, který říká, že smlouva mezi podnikateli, jejimž předmětem jsou věci určené úhrnně ("jak stojí a leží") se řídí občanem a nikoli obchodem. Osobně si myslím, že je možné z toho judikátu vyvodit, že pokud je ve smlouvě věc určena jak stojí a leží, pak se musí jednat o věci určené úhrnem a nikoli jednotlivě (jedná se o rozsudek č.j. 32 Odo 441/2003).

    Neslibuju nic, ale pokud by autor článku chtěl posouzení ještě z jedné strany, pak nabízím své služby - alespoň na tu smlouvu bych se rád mrknul - třeba mě něco napadne. Hoď sem na sebe nějaký kontakt a já se ozvu.

    Komentář ze dne: 26.06.2011 13:40:21     Reagovat
    Autor: evlo2 - evlo2
    Titulek:jak stoji a lezi
    Pokud bylo ve smlouve vicemene pouze toto, tak jsi vriti, pokud ne, tak nejspis taky.

    Komentář ze dne: 26.06.2011 14:59:06     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:
    Blbě koupit a reklamovat = neefektivní řešení. za posudek, který bude třeba pro popis závady zaplatíš 20.000, za právníka dalších 15-20 a potáhne se to třeba i dýl než 3 roky.

    vezmi auto, dej ho do neznačkového servisu, kde z něj sundají a možná i repasují hlavu, vymění těsnění a za 10-15 tisíc budeš jezdit.

    zkušenost, která stála jen peníze je levná zkušenost.

     
    Komentář ze dne: 26.06.2011 19:22:09     Reagovat
    Autor: Rs. - Rs.
    Titulek:Re:
    No, ja osobne bych sel do opravy (dle stavu zbytku). Ale u tohoto to je tak 50-50 tesneni-cela hlava a autor si musi zvazit, jestli ma cas a schopnosti si sehnat nahradni za rozumny peniz.
    Na otazku jestli jit do sporu je nutne se podivat do smlouvy, co si vlastne papirove koupil. Jestli je to v kategorii na ND, tak to bude velmi obtizne vratit na skrytou vadu zpatky. Zase na druhou stranu rozumny obchodnik po nejake (podlozene) pravni a expertni priprave jde do smiru, protoze vrak si nakonec sveho kupce najde a jemu by se to jenom prodrazilo.

     
    Komentář ze dne: 11.12.2013 02:22:45     Reagovat
    Autor: T - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    naprostý souhlas..

    Komentář ze dne: 26.06.2011 18:06:20     Reagovat
    Autor: Ebo - Roman
    Titulek:..ty jo..
    ..a to tě nenapadlo projet internet než jsi tam zapadl ? .. já se byl jednou dívat na mondeo (naštěstí s mechanikem), ze kterého se vyklubala totální bouraná mrdka s 3x stočeným tachometrem a pak jsem našel na netu, že je to defacto pobočka AAA, kam davají ty nejvetší sračky a ležáky, který nemůžou prodat.. Dneska vlézt do bazaru bez automechanika, a právníka je vyhazování peněz..

     
    Komentář ze dne: 26.06.2011 18:52:32     Reagovat
    Autor: stunty - stunty
    Titulek:Re: ..ty jo..
    D-Fens kdysi dávno psal, že by to chtělo ještě gastroenterologa, kdyby se vám chtělo blít :-)

    Komentář ze dne: 26.06.2011 19:27:35     Reagovat
    Autor: Vapno92 - vapno92
    Titulek:Autobazáry
    Čo sa skúsiť miesto bazárov inzeráty? Kúpiť auto od súkromnej osoby?

    Komentář ze dne: 26.06.2011 19:40:06     Reagovat
    Autor: gingerhoney - gingerhoney
    Titulek:
    Dle svého víc než jistého zdroje mohu říct, že Auto Diskont má s AAA společného víc než "propojení" dle rejstříku, ale jediný jednatel Auto Diskont už od počátku, je angličan Martin Emes a tentýž Emes je shodou okolností v orgchartu, a to momentálně na pozici Car segment managera. Předtím byl na výkupu a taky na prodeji a ještě předtím hačal v kanclu na Dopraváků přímo jako boss Diskontu. Další obecně známá pravda je, že do Diskontu jde to nejhorší co AAA kde vykoupěj. Auta se v zahraničí kupujou v balíku - jak dobrý kusy, tak vraky. Co se z vraků neprodá v 3A ani slepýmu a hluchýmu s jednou nohou, převede se do diskontu.

    Komentář ze dne: 26.06.2011 20:42:27     Reagovat
    Autor: steve2924 - steve2924
    Titulek:Auto diskont
    Trochu o auto diskont, je to firma, kterou založil náš známý australan. Založil jí z toho důvodu aby trochu vylepšil image AAA. Do auto diskont tak míří auta, které si ani AAA nedovolí nabízet. Je to bazar zaměřený na největší socky a hňupy, který chtěj levný auto a neuměj si pohlídat v jakém jsou stavu. Linka na kteoru voláte je do stejného call-centra jako linka AAA, tedy na proškolený telefoní prodejce a s těma nic nevyřešíte.
    Příklad jak funguje propojení Auto diskont a AAA. Do AAA přijede někdo s autem, které je na konci své životnosti, je v podstatě neprodejné a chce nový vůz. Protože v AAA jsou "obchodníci" každým coulem co zobchodujou i sračky, tak tomu pánovi co si vybral auto za 120kkč co má u sebe cash nabídnou skvělou nabídku, že když jim tam nechá svoje starý auto tak mu za něj daj 5tisíc a ještě mu slevěj 10tisíc z toho auta co na něj před tím koukal a stojí 160kkč. Po chvíli přesvědčování pán "zjistí" že vydělá 15tisíc než kdyby si ten starej střep nechal a musel řešit jeho likvidaci, AAA mu daj jistotu, že už o tom autě nikdy neuslyší takže nemusí mít strach, že kdyby se mu ho poštěstilo někomu střelit, že mu ho za měsí přiveze zpět se svým právníkem. Na 30 tisíc co mu ještě chybí do toho dražšího auta mu doporučí super výhodnej leasing (kde zaplatí potom zaplatí 45). Pán spokojenej jakej udělal "kauf" AAA spokojený protože dokázali prodat další leasing (větší provize než kdyby ho prodali jen za cash). No ale maj střep, kterej se už i oni styděj prodat. Tak ho šoupnou do auto diskont (před tím udělaj kosmetický úpravy a umej ho aby dobře vypadalo), kde ho za 8tisíc prodaj nějakýmu polovzdělanci co potřebuje levný auto a výbornej kšeft je dokončenej.
    Takže v Auto Diskont NENAKUPOVAT NIKDY!

    Komentář ze dne: 27.06.2011 08:39:36     Reagovat
    Autor: Tomas - Tomas
    Titulek:
    To je dost smutný takhle naletět v dnešní době. V době, kdy má každý druhý přístup do Cebia, nebo známého na STK, případně snad všechny autorizované servisy nabízejí "zapůjčení" mechanika pro tyto účely. Nicméně - kdo chce kam, pomozme mu tam.

    Takhle si kamarád koupil Lagunu. Nic platný že jsem mu říkal, že tam s ním pojedu - prověříme VIN, změříme lak, vylepšíme cenu atp. - Lagunu sám vybral a přivezl a po týdnu odešla spojka. Tak mi psal VIN abysme objednali novou a když jsem ho jen tak ze zvědavosti zadal do systému tak mi vypadlo, že vozidlo má najeto min. 388.000 km a on má ve smlouvě 140.000 km :-)

    No co k tomu dodat...

    Komentář ze dne: 27.06.2011 11:19:39     Reagovat
    Autor: Tregold - Tregold
    Titulek:Záleží co je v přejímacím protokolu
    nicméně tyto bazary to mají ošetřené tak, že mají zatržené, že auto je ve stavu horším než dobrém (špatném, havarijním a pod) což mají někde v jiné smlouvě, kterou ale neukazují vysvětleno jako auto nutné k opravě (vlastní zkušenost) se kterým se bez návštěvy servisu nemá jezdit .
    Soudit se je dle mně ztráta peněz a času. Jediná šance je medializace ale každý nemá chuť ze sebe veřejně v televizi udělat idiota. Nicméně medializace čas od času funguje.

    Komentář ze dne: 27.06.2011 12:47:29     Reagovat
    Autor: asimov - asimov
    Titulek:Alfa
    Coby fanda značky Alfa Romeo jsem chtěl hopsadlo do města, a to Alfu 145. Vždy jsem měl modely s relativně silným motorem a i tohle vozítko jsem chtěl ve verzi QV, tedy 2.0 TS. Takže jsem koupil asi tu nejdražší 145, kterou jsem mohl. Byl to můj první Twin Spark, měl sem zkušenosti jen s motory V6 a starými DOHC karburátorovými motory v Alfettách, jinak by se mi nestalo, co se mi stalo :) U dělání rozvodů jsem přišel na to, že to není dvoulitr, ale neznámá kubatura nižšího objemu, finálně 1.6 TS.... tímto zdravím Autobazar Fojtík ve Velkém Meziříčí a přeji jim plno spokojených zákazníků.

    Komentář ze dne: 27.06.2011 15:23:20     Reagovat
    Autor: tohor - Neregistrovaný
    Titulek:auto diskont
    nevim, jestli to tady padlo nebo ne, ale Auto Diskont je majetkove i personalne spjaty s AAA a jeho smysl je ten, ze se pres nej prodavaj auta, ktery se stydej prodavat pres AAA...

     
    Komentář ze dne: 27.06.2011 17:16:00     Reagovat
    Autor: Tomas - Tomas
    Titulek:Re: auto diskont
    Já se to sousloví normálně bojím vyslovit, ale jakože to jsou "horší áčka" ? :-D

     
    Komentář ze dne: 27.06.2011 18:21:55     Reagovat
    Autor: steve2924 - steve2924
    Titulek:Re: Re: auto diskont
    JJ viz můj příspěvek, proč byl AD vytvořen a jak funguje.

    Komentář ze dne: 28.06.2011 00:21:10     Reagovat
    Autor: briza - briza
    Titulek:Jednoduchý...
    ...jako facka.Dřív bylo v áčkách oddělení levných vozů, ovšem vzhledem k tomu, že se jednalo o vraky jejichž životnost se limitně blížila nule, bylo nutné jednat, anžto image áček dost trpěla tím, že vozidla umírala v horším případě už u Bauhausu, v lepším dokázala dojet někam na pomezí Proseka a Vysočan. A tak zákazníci přišli o levné vozy. Zázraky se ale dějí a obratem se skýtá možnost koupit něco výhodně v Diskontu, jehož propojení s aaa, resp. jejich 100% majetkovou účast už osvětlili pánové výše.
    Ať se autor tedy nezlobí,ale co čekal, navíc s ohledem na jím vyjmenované chyby? Přitom do 100tis. už se dá poměrně vybrat a nevěřím tomu,že se jednalo o top nabídku.Případně alternativně kouknout třeba na Toleda, jichž je několikanásobně víc.Navíc když už je ze západu,určitě bych neopomenul skočit za humna a zjistit co sousedi nabízejí za zázraky.Mám dojem,že ani u pánů Yasama,Doruka,Erima nebo Adlama by snad hůř nepořídil. Ovšem takhle mi to dost připomíná ono okřídlené kdo chce kam...

    Komentář ze dne: 28.06.2011 16:12:41     Reagovat
    Autor: KY - Neregistrovaný
    Titulek:jak stojí a leží
    http://iuridictum.pecina.cz/w/Jak_stoj%C3%AD_a_le%C5%BE%C3%AD

    doporučuju přečíst tohle a pak smlouvu kdo byl prodejce auta. Předpokládám, že bazar a pokud ano tak by doložka o prodeji jak stojí a leží byla napadnutelná a ručili by za vady.

    jinak auto diskont a áčka jsou v podstatě totéž. To co už je moc velkej šrot i na áčka to strčej do vedlejšího autodiskontu ... v podstatě jsou tam auta buď svařený ze dvou a víc, najeto minimálně půl milionu a nebo aspoń ohnutý o strom a srovnaný za pomoci palice ... ale vesměs popsaný slušný stav, po 1. majiteli :-))) ... najít tam slušný auto je Mission impossible

    Komentář ze dne: 30.06.2011 09:38:55     Reagovat
    Autor: Danny - Neregistrovaný
    Titulek:Škoda
    Autor má mé sympatie a držím mu palce, ať vše dobře dopadne.

    Zrovna nedávno jsem uvažoval obecně o ojetých vozech prodávaných v ČR a říkal jsme si, jestli vůbec má cenu kupovat v českém bazaru jakýkoli turbodiesel od VW. Podle mě jsou to přesně ty vozy, přes které bazarníci nejvíc ojebávají zákazníky. Připadá mi to tak, že bazarníci dodnes těží z toho, že auta od VW s TDIčkem pod kapotou byly v druhé polovině devadesátých let pro některé lidi skoro modlou a jasným symbolem úspěchu a prestiže. Dnes se tyto ojetiny dostaly na takové ceny, že si spousta lidí, kteří si dřív své vysněné TDIčko nemohli dovolit, pro ně chodí do bazaru. A přesně tito lidé jsou pak často obětmi vykutálených bazarníků.

    Já osobně to vidím tak, že ať je auto naleštěné sebevíc, ať má na tachometru kolik chce, tak prostě deset a více let staré TDI bude vylítané a budou s ním problémy. Nikdo si snad nekoupil střední nebo nižší střední třídu s turbodieselem, když ročně najezdí 8 000 km. S autama tohoto typu se prostě jezdilo, řekl bych, že většinou dokonce HODNĚ jezdilo.

    Takže když už potřebuju koupit auto v českém bazaru, je fakt otázka, jestli se na všechny TDI a možná i VW obecně (Škodovky nevyjímaje) radši nevykašlat a nezvolit značku a model, který nikdy status modly neměl a u kterého bazarník nemá takovou motivaci podvádět.

     
    Komentář ze dne: 30.06.2011 12:32:21     Reagovat
    Autor: Wolodyjowski - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Škoda
    Ono jde často o to, zda vůbec kupovat olítanej turbodýzl jakékoliv značky. Jasně, o něco málo nižší spotřeba (vono to vůbec nic nežere a do Chorvatska jedu za 4,5436 litru na sto, Franto!) a nafta "polevnu" pod rukou... Kdo chce kam...ať si každej koupí, co chce, koneckonců jsou to jeho prachy a naše zbytečná starost.

     
    Komentář ze dne: 30.06.2011 16:35:22     Reagovat
    Autor: Danny - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Škoda
    Souhlas. Já to taky vždycky každému říkám, že turbodiesel se vlastně vůbec nemusí vyplatit, někdy dokonce naopak. A to, řekl bych, nejen u ojetin. Ale někteří lidé po tom turbodieselu tak touží, že prostě nevidí, neslyší. Nebo možná spíš nechtějí vidět a nechtějí slyšet. A já jim to vlastně ani nezazlívám. I já jsem takovej, že když něco mermomocí chci, tak radši poslouchám důvody proč ano než důvody proč ne. Takže opravdu - každému, co jeho jest.

     
    Komentář ze dne: 30.06.2011 16:50:11     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Škoda
    Každému co jeho jest ovšem pouze potud, dokud to nezačne neúměrně obtěžovat nebo dokonce ohrožovat ostatní.

    Což je bohužel přesně to, co ta oblaka ohavného černého dýmu, jež se zvláště ze starších dieselů linou kdykoli se šlápne na plyn, činí.

    Nafta patří do kamen (případně do traktorů), nikoli do slušných automobilů.

     
    Komentář ze dne: 30.06.2011 17:15:43     Reagovat
    Autor: CNNPRG - CNN
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Škoda
    Byl jsem ve Steyeru ve fabrice BMW kde dělali (jí?), diesly zejména do trojkový řady. Mají tam takovou halu a v ní na takových stojanech vysázený všechny možný různý motory od konkurence (MB nejvíc) a když to spustěj tak to je koncert:-)...testují tam vibrace, hlasitost, životnost a tak, takže potom co jsem viděl si o motorech BMW myslím jen to nejlepší ať už o dieslových tak benzínových (v praxi BMW3 1,8 (E39 si myslím) a ten další model BMW3 2,0)

     
    Komentář ze dne: 30.06.2011 17:40:18     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Škoda
    Nevím jak v jiných autech, ale v Range Roveru řady P38 byl jako option právě diesel od BMW, a bylo to naprosté neštěstí -- spolehlivě nejmizernější, nejméně použitelná a nejnespolehlivější ze všech možných variant.

     
    Komentář ze dne: 30.06.2011 17:46:38     Reagovat
    Autor: CNNPRG - CNN
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda
    Kamarád byl ctitel tradic tak si pořídil 2,5l Rovera 35 nebo co to bylo, velká limuzína, to byla mrdka, která ho ze všech tradic vyléčila:-)

     
    Komentář ze dne: 30.06.2011 17:47:10     Reagovat
    Autor: CNNPRG - CNN
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda
    sorry 75.

     
    Komentář ze dne: 30.06.2011 17:56:30     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda
    Tak obecně se dá říci, že britská auta jsou skvělá a skoro dokonalá; ze všech dobrých vlastností jim schází pouze jedna jediná.

    Spolehlivost :)

    Na druhou stranu, osobně rozhodně daleko raději budu jezdit nespolehlivým ale pohodlným, bezpečným, výkonným a překrásným Range Roverem, Jaguárem, Astonem nebo MGčkem, než sice daleko spolehlivější, ale ukrutně nudnou audinou. Ale to už jsme kruhem o nějakých pět nebo kollik příspěvků výše: každému co jeho jest :)

     
    Komentář ze dne: 30.06.2011 18:38:30     Reagovat
    Autor: CNNPRG - CNN
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda
    Kamarádka měla jaguára 3,0 náhon na všechny čtyři, hezký, pohodlný i rychlý, jel jsem s ní párkrát do Budapešti a tankovali jsme 4x cestou tam i zpátky, takže to má svoje výhody, nemusíte myslet na přestávky. Pravdou je, že to bylo v servisu často a dlouho...teď má Q7 a i když mi vyjmenovala logické důvody pro volbu, stejně si z ní utahuju:-).

    Komentář ze dne: 01.07.2011 21:06:04     Reagovat
    Autor: Kilmore - kilmore_trotter
    Titulek:
    Jelikož se nevyznám v autech nijak zvlášť, zato si věřím, co se týče lidí, raději než abych se nechal jak koloušek odrbat v nějaké bazaru od profíka, který to dělá každý den třikrát minimálně, kupuji auta od amatérů. Zatím (3x) jsem na žádné zásadní problémy nenarazil a ceny jsou také o deset až dvacet procent lepší.

    Komentář ze dne: 05.07.2011 17:13:32     Reagovat
    Autor: Centurion - Centurion
    Titulek:diesel
    Česká obsese dieselem je doslova neuvěřitelná. Že jsou diesely pro svou spotřebu populární je jasné, ale že se stanou prakticky výhradní prodejnou motorizací ve vyspělém státě je neskutečné (zejména vezmeme-li v potaz náklady na jejich údržbu; turba u slavných koncernových tdiček nejsou zrovna držáky). To se promítá i do jejich ceny. Pokud si koupíte nové BMW 325d za 956k a BMW 325i za 927k, můžete počítat s tím, ža řekněme 4 roky provozu bude rozdíl mezi jejich prodejní cenou mnohem vyšší, než 29 tisíc korun. Ve skutečnosti se budou moci bazarníci po vašem dieselu utlouci, zatímco s šestiválcovým benzínem (který je technicky po všech myslitelných stránkách lepším motorem - v podání BMW ani ne "zas tak" rozežraným) se budete moci tak akorát vyfotit, protože méně majetná klientela, která kupuje ojeté vozy, zpravidla motor se spotřebou 10l naturálu při lehké noze nechce. Nejedná se tedy v tomto případě jen o problém vozů v nejnižších cenových kategoriích, ale i vozů z těch nejvyšších. S tím prostě musí kupující v této zemi počítat. Všichni bazarníci se orientují na diesel, v AAA vlají nad dieselovými vozy vlaječky (aby je bylo vidět už z dálky a neztrácel zákazník čas s tím proradným benzínem) a i nejdražší auta se dnes v ČR z různých důvodů kupují spíše s dieselovým motorem. Holt je to tak.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.