D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    téma * Městochod (Škoda Citygo)
    Vydáno 16. 02. 2014 (17019 přečtení)

    Nedávno jsem měl možnost pár dní používat Škodu Citigo, a tak se s vámi podělím o své dojmy. Na úvod bych uvedl snad to, že najezdím přes 50tkm ročně, z toho většinu Superbem a větším MPV. Výrobky Skoda Motor Werke nevyhledávám, ale už jsem osedlal snad všechny modely v různých motorizacích, většinou nedobrovolně jako služební auta. S malými auty v posledních letech nepřijdu uživatelsky moc do styku, ale před lety jsem najezdil něco Peugeotem 106 a Smartem ForTwo. Tolik na úvod k mému úhlu pohledu.

    První dojmy

    Citigo je samozřejmě prcek, ale zas ne úplně nejmenší. Pokud ho zaparkujete vedle Yarise, tak uvidíte, že má skoro stejné rozměry i tvar. Jedná se o malé levné auto, které je samozřejmě plné kompromisů. Koncern se vydal cestou nabídnout přední dvojici pasažérů dojem o třídu vyššího auta, ale za cenu skrovného místa vzadu (o minimalistickém kufru nemluvě). Městochod tak považuju spíš za 2+2 než plnohodnotně čtyřmístný vůz.

    Filosofií auta byla zjevně jednoduchost a minimální výrobní náklady. Pokud do něj sednete z dnešní běžné automobilové konfekce, tak si uvědomíte, co všechno zde není… Například kdy jste naposledy seděli v autě, které na páčkách pod volantem nemělo žádné ovládací prvky?  Celkově se tak nějak vrátíte do roku 1995…

    Můj kousek byl v nějaké střední výbavě, oproti provedení „social edition“ jsem z příplatkové výbavy zaznamenal  manuální klimatizaci, rádio s CD, el. okna vpředu a centrál. Zadní okna byla pevná.

    Interiér

    Městochod preferuje na rozdíl od jiných malých aut prostor v přední řadě na úkor cestujích vzadu. Místa vpředu je opravdu dost (aspoň v podélném směru a na výšku), pocitově rozhodně víc než ve Fabii. Docela by mně zajímalo srovnání s Audi TT nebo VW New Beetle, které mají prostor rozdělený podobně.

    S mými skoro 190 cm výšky jsem měl dost prostoru nad hlavou a ani sedadlo řidiče nemusím mít vzadu až na doraz.  Pokud ovšem má za mnou ještě někdo sedět, tak už je pozice za volantem na hranici komfortu, ale aspoň tu řidiče do kolene nic netlačí jako ve Fabii. U třídveřové verze jsou bezpečnostní pásy logicky uchycené hodně vzadu, takže si člověk skoro vykloubí rameno, než na ně dosáhne. Vůbec netuším, jak si pro pás sáhnou menší lidé, kteří musí mít sedadlo blíže u volantu.

    Interiér je strohý a chudý, auto působí dojmem lépe vybaveného golfového vozíku. Z interiéru čiší katování kostů, kromě sedadel a části palubky je všechno maximálně jednoduché. Nejhůře zpracované jsou asi výplně a madla dveří. Vnitřní zpětné zrcátko působí lacině a nestojí za moc. Materiály sedadel, středový panel a volant působí ale vcelku kvalitně. Pokud Citigo chápete jako věc na přesouvání z bodu A do bodu B, tak je vše naprosto dostačující. Na druhou stranu tu nečekejte nic, na čem by vaše oko spočinulo s radostí.

    K sedadlům nemám ergonomické připomínky, pouze integrovaná opěrka hlavy nemusí vyhovovat každému. Přední sedadla se dají po odblokování aretační páčky polohovat proti pružině nebo posouvat, nic víc nečekejte. Sedadla ale nemají polohovou paměť, ani to u řidiče, což je otravné. Pokud na zadních sedadlech převážíte třeba tašku nebo kabát, tak musíte po každém nasednutí sedadlo znovu seřizovat. Nakonec jsem to dělal tak, že jsem si na zadní sedadlo sahal pro věci raději skrze třetí dveře vzadu.
    Budíky před řidičem jsou minimalistické, je zde rychloměr, otáčkoměr a palivoměr a miniaturní zeleně podsvícený displej s počítadlem kilometrů. Podsvícení budíků nejde regulovat a ve dne stojí za prd, i když nesvítí slunce.

    Odkládacích prostorů není moc, kapsy ve dveřích, dva držáky nápojů, cosi ve spodní části středového panelu. Schránka před spolujezdcem je malá, stejně tak jako kapsy ve dveřích.

    Zavazadelník

    Kufr po otevření působí dojmem, že je navržený na tři igelitky z Lidlu. Zdání ale klame, naskládáte do něj docela dost, třeba 15 balíků nápojových kartonů. Říká se, že rozměry kufru jsou navržené na basu piv, ale to jsem nezkoušel. V kufru žádný organizační systém není, protože není dost prostotu, aby šlo něco přepažovat nebo organizovat. Kufr je poměrně hluboký, dvojité dno by možná nebyl špatný nápad. Po stranách najdete háčky na zavěšení tašek – docela milé.

    Vstupní otvor je malý. Zadní sedadla jdou sklápět (ale jen opěrák), což vytvoří velký schod. Městochod  nemá posuvná zadní sedadla (jako některá jiná malá auta), takže variabilita je minimální. Zkrátka nic pro chalupáře, ale na týdenní nákup to stačí.

    Motor

    Vlastně ani nevím, jaký benzínový motor mně bzučel pod kapotou, ale psali na něm MPI a v techničku bylo 44kW.  Autu uděloval přiměřenou dynamiku, a pokud jsem jel sám, tak byla jízda i docela svižná. Na dálnici se projevoval lépe, než taková 1.4 TDI (která hučí jako vysavač) nebo 1.2 HTP (která nehučí a nejede).

    Jízdní vlastnosti

    Nečekal jsem zázraky a tak mne Citigo docela překvapilo. Stabilita auta je dobrá, limitující jsou hlavně ve městě malá kolečka a úzké gumy. U leckterého kanálu nebo obrubníku si musíte dobře rozmyslet, zda jej přejedete…

    Na dálnici jsem najezdil většinu kilometrů. Cestovní rychlost kolem 140 km/h (tachometrových) je naprosto použitelná, auto je v mezích svých rozměrů přiměřeně stabilní. Vyšší hlučnost asi nikoho nepřekvapí, ale stále lze ještě telefonovat přes hands-free. Při tachometrové rychlosti kolem 160 km/h (reálně odhaduji tak 130-140, ale podle GPS jsem to neměřil) auto ještě docela sedí a neplave, ale motor i podvozek jsou už na konci svých možností. Možná se na stabilitě příznivě podepisuje i překvapivě velká hmotnost kolem jedné tuny (čekal jsem tak 700kg).

    Co naopak zklamalo, je chování auta při brždění. Stačí nepatrně intenzivněji přibrzdit třeba ze 120 na 80 a auto jde na čumák a máte pocit, že se vás (neexistující) zadek snaží předběhnout.  Tohle šlo nastavit určitě lépe.

    Jeden den jsem jezdil i po sněhu. ABS zasahuje poměrně brzo, úzká pneumatiky snadno ztratí přilnavost.  Moje auto mělo nějaké řízení trakce (nebo už všechna nová auta musí mít povinně ESP?) takže i rozjezdy pod plynem nečinily vůbec žádné potíže. Moc nevím, jak bych měl zkusit ráno po vyjetí „utrhnout“, podle rad některých zde citovaných „dopravních expertů“. Asi na to mají dopravní experti nějaký fígl, o který se s námi zapomněli podělit.

    Auto se na sněhu a ledu chová předvídatelně a i po neuklizené silnici lze v  10cm sněhu jet rozumně kolem 80 km/h (pochopitelně v přímém směru).  S trochou opatrnosti jde i předjíždět řidičky, které jedou „bezpečně“ kolem 30 km/h s o dvě třídy lepšími vozy. V přetáčivém smyku (parkování do protisměru přes ručku) je auto docela dobře řiditelné plynem. Na sněhu si lze tedy užít i trochu zábavy, což jsem párkrát vyzkoušel, protože blbnout s dvoutunovým naftovým sedanem nebo MPV to jaksi není ono…
    K citlivosti řízení si nic nepamatuju, tak asi byla normální. Určitě to nebylo asijsky přeposilované.

    Podtrženo, sečteno: podvozek je docela jistý a stabilní, řazení přesné, ale žádnou zábavu nečekejte. Městošlap nemá ambice být více než jen přibližovadlo.

    Spotřeba

    Na jednu nádrž jsem ujel cca 550km v režimu město a dálnice 120-140 km/h (tachometrových), což dává spotřebu kolem 6 l/100km. To je ok, čekal jsem víc.

    Co se mně líbilo

    Dost prostoru na předních sedadlech
    Vhodný motor
    Dobré jízdní vlastnosti
    Auto je použitelné i na dálnici
    Citigo překvapivě dobře svítí

    Co mi vadilo

    V autě je v noci tma jako v hrobě, protože miniaturní display a pár podsvětlených tlačítek nedokáže iluminovat interiér vozu. Pokud vám spadne PETka na podlahu, tak ji nemáte šanci najít.  Jako přípatkou výbavu doporučuju objednat dvě diody po palubovku nebo nějakou simply clever baterku.

    Dát na černou výplň dveří černé kličky a ještě na neobvyklé místo, to není taky moc simply clever. První dny budete potmě otvírání dveří neustále hledat.

    Zadní plato (nebo spíš lišta?) se nezvedá ani nepokládá s víkem kufru. Než si na to zvyknete, tak ji budete zapomínat ve zvednuté poloze, kdy potom nic nevidíte ve zpětném zrcátku. To taky není simply clever. Jako dodatečnou výbavu tedy silně doporučuji klacek nebo koště, abyste plato mohli položit z místa řidiče – jinak následuje sekvence: zabrzdit, odpoutat, otevřít dveře, vystoupit, obejít auto, otevřít kufr, sklopit plato, zavřít kufr, obejít auto, nastoupit, zavřít dveře, připoutat se, odbrzdit,  nerozčilovat se a uklidnit se.

    Držák na nápoje máte vpředu pod palubovkou až někde u pedálů, takže do něj dosáhnou pouze majitelé dlouhých rukou nebo krátkých nohou.
    Stěrače jsou hodně mizerné a dělají často velký hluk, přestože se zdají být kvalitní a přední sklo je prakticky ploché.
    V autě nejsou hodiny (aspoň ve výbavě, se kterou jsem jezdil)

    Shrnutí

    Městochod mne docela příjemně překvapil, je to přibližovadlo použitelné nejen do města, ale i na dálnici. Kromě Superbu MkI je to asi jediná škodovka, u které si umím představit, že bych si ji koupil domů. Auto mně osobně dává větší smysl než třeba taková Fabia a je sním příjemnější svezení než s podmotorizovanými většími vozy. Tím ovšem neříkám, že za stejné peníze nedostanete jinde lepší nebo větší auto… Jo, a pokud si rozhodnete koupit Citigo, tak si nezapomeňte pořídit tu baterku a klacek.


    15.02.2014 Dopamin


    Související články:
    Zkušenosti: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI (22.11.2015)
    Dvě BMW 135i (22.11.2015)
    Zkušenosti s Volvem C70 2.0T cabrio, r.v. 2000 (17.05.2015)
    BMW 650i (10.05.2015)
    Opel Meriva 2006 – jede, brzdí a svítí (19.04.2015)
    Zkušenosti: Mexický Ital (29.03.2015)
    Zkušenosti: VW New Beetle 1.9 TDI-PD 77 kW (25.01.2015)
    Zkušenost s Octavií II 1,6TDI 77kW (18.01.2015)
    Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po čtyřech letech a 60kkm (13.01.2015)
    Jeden den s Hyundai i30 1,6 automat hatchback (04.01.2015)
    Renault Grand Espace (Pičus Magnus) (20.11.2014)
    Zkušenosti: Seat Ibiza Mk.4 1.4-16V (24.08.2014)
    Zkušenosti: Fiat Dobló 1,3 MultiJet (01.07.2014)
    Zkušenosti: Citroën Saxo 1,5D r.v. 2000 – Rudá střela (25.05.2014)
    Zkušenosti s VW Passat 2.0 TDI 103kW (13.04.2014)
    Octavia 3 – cena za překvapení (16.03.2014)
    Nissan Leaf - stroj času (09.02.2014)
    Zkušenosti: Ford Puma 1.6 (2001) (12.01.2014)
    Hyundai I30 Kombi New Generation (01.01.2014)
    Zkušenosti: Ford Mondeo 2.0 TDCI 85 kW, 2004 (16.11.2013)
    Lesk a bída Octavie 2 - 1.6 TDI (25.08.2013)
    Dvě stě dvacet dva tisíc stříbrných šípů (Citroën C5 HDI) (11.08.2013)
    Jeep Wrangler JK Unlimited (22.07.2013)
    Zkušenosti: Nový sen českých rodin (Octavia III 1.6 TDI CR) (07.07.2013)
    Dvé rodinných citronů (Citroën Jumpy a C8 V6) (14.04.2013)
    Zkušenosti: Clio III 1.2 TCe - Žabožroutí fóbie (07.04.2013)
    Subaru Forester ’98 rok poté (05.04.2013)
    Kredenc 806 (01.04.2013)
    Zkušenosti: BMW 324TD E30 (10.02.2013)
    Mazda 323F BJ 1.5 (2000) (06.02.2013)
    Zkušenosti: Ford Transit 2.5 TD (26.08.2012)
    Žrout (Hyundai Grandeur 3.3i V6) (15.07.2012)
    Test: Subaru Forester ’98 2.0/90kW (imported) (02.04.2012)
    Subaru Outback 3.0R (12.02.2012)
    Zkušenosti:Mazda 323F BG 1.8 16V (mrkačka) (29.01.2012)
    1965 Oldsmobile Jetstar I + video ze Dne mobility (23.01.2012)
    Zkušenosti: Škoda Octavia II 2.0 TDI PD (15.01.2012)
    Chrysler Neon II (18.12.2011)
    Dodge Challenger SXT 2012 (11.12.2011)
    Zkušenosti: Ford Focus ST (27.11.2011)
    Hřmící myš - Mitsubishi Colt VI 1.1 (14.11.2011)
    Mitsubishi Galant 2.5 V6-24 EA5A (06.11.2011)
    Zkušenosti: Malé „zlé“ béemvé 323i (E46) (27.10.2011)
    Zkušenosti: Hyundai i30cw 1,6 CRDi (16.10.2011)
    Když seňora chlastá – Seat Altea XL 1,4 TSI (07.10.2011)
    Recenze Ford Galaxy 2001 2.3 DOHC (22.08.2011)
    Zkušenosti: Honda Civic Aerodeck 1,4iS (07.08.2011)
    Zkušenosti: VW Passat B5.5 TéDéí (17.07.2011)
    Felicia, s vrakem do nového tisíciletí (26.06.2011)
    Pirát Kchar: Mercedes Benz E500 (W211) (05.06.2011)
    Skúsenosti Peugeot 206 1,4 HDI (15.05.2011)
    Zkušenosti: Volkswagen Golf V 1.4 TSI 121HP (08.05.2011)
    Zkušenosti: „Vitamín“ C (Mercedes Benz W202) (01.05.2011)
    Skúsenosť: FIAT Brava SX 1.9JTD (01.05.2011)
    Zkušenosti: Renault Avantime (24.04.2011)
    Zkušenosti: Daewoo Nubira II 1.6 76kW (24.04.2011)
    Test: 1.2TSI + Seat Leon II (10.04.2011)
    Návod na psaní autorecenze aneb Jak psát test (27.03.2011)
    Hyundai Sonata 2,4i Elegance – proč a jak jsem k ní přišel & (06.03.2011)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia, 150.000 km (13.02.2011)
    Dacia Solenza – rumunský omyl nebo tip na výhodný nákup? (30.01.2011)
    Zkušenosti s korejskou raketou Kia Sephia 1,8 (23.01.2011)
    Zkušenosti Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po 4000 (09.01.2011)
    Zkušenosti: Peugeot 407 sw 2.0 HDi 100kw (02.01.2011)
    TEST: Ford Focus ST 225 feat. zkušenosti s prodejcem (12.12.2010)
    Zkušenosti: Seat Arosa 1.0 (21.11.2010)
    Zkušenosti: SAAB 900 NG 2.0 (24.10.2010)
    Test: Peugeot P 206 CC 1,6 – 16V (19.10.2010)
    Nissan Primera P11 GT (17.10.2010)
    Octavia II 1.6 75 kW – zkušenosti po 100.000km (26.09.2010)
    Zkušenosti: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi (30.08.2010)
    Citroen ZX, něco o VOV a AutoESA (11.07.2010)
    Domazdíno (20.06.2010)
    Test: Citroën C2 1.6 VTR (06.06.2010)
    Autíčko s píšťalkou: Golf VI 1.4 TSI (118kW) Hájlájn (23.05.2010)
    Hyundai i30cw - škodná v říši okřídleného šípu? (17.05.2010)
    Test: Da nigga hustokchár (09.05.2010)
    Test: BMW 525i E60 (09.05.2010)
    Trauma za volantem: Škoda Fabia II 1.4 TDi PD (08.05.2010)
    VW Polo 1.4 Tdi – jízdní dojmy (25.04.2010)
    Zkušenosti: Peugeot 106 1.6-16V GTI (14.02.2010)
    Zkušenosti: Harley Davidson Sportster 883 (31.01.2010)
    Zkušenosti: Ford Escort RS2000 (1995) (17.01.2010)
    Subjektivní (tudíž moje) recenze Citroenu C5 2.0i (03.01.2010)
    Octavia - přilejeme oleje do ohně :o) (28.12.2009)
    Skúsenosti: Honda Accord Sport 2.0 (29.11.2009)
    Zkušenosti: BMW 318is (21.11.2009)
    Jaguar X-Type 2.1 V6 SE r.v. 2002 (01.11.2009)
    Zkušenosti: Fiat Brava SX 1.4 a 75tkm (25.10.2009)
    Zkušenosti: Audi TT 1.8T (25.10.2009)
    Test: Seat Leon II 1.4-16V 63kW (18.10.2009)
    Zkušenosti: Honda Civic 1.3 hatchback (11.10.2009)
    Zkušenosti: Peugeot 106 (04.10.2009)
    Zkušenosti: Opel Astra G 2.0 DTI (28.09.2009)
    Lehčí pojednání o nesmrtelné Škodě 1203 (17.08.2009)
    Drákula - Dacia 1310 Break (09.08.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 (02.08.2009)
    The heartbeat of America: Camaro (19.07.2009)
    Nissan Tiida, aneb vůz, který nikdo nechce (06.07.2009)
    Test: VW Golf III 1.4 (31.05.2009)
    Test: Fiat Palio 1.2 (04.05.2009)
    Zkušenosti: Seat Ibiza 2009 (22.03.2009)
    Test: ZuFuss 2.0 BioPower (28.02.2009)
    ŠeSTihvězdičkový výběr (08.02.2009)
    Dlouhodobé zkušenosti s Audi A6 Avant Quattro 2.5TDi (11.01.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 Zetec (04.01.2009)
    Test: Seat Ibiza 1,4 16V @ Tenerife (07.12.2008)
    Test: Citroën Xantia 1,6i (07.12.2008)
    Skúsenosti – OPEL VECTRA 2.5 V6 CDX (02.11.2008)
    Test: Honda Civic 6. generace (14.10.2008)
    Test Mercedes – Benz A 150 (05.10.2008)
    Zkušenosti: Suzuki Ignis 1.3-16V (28.09.2008)
    Test: Hyundai Getz (21.09.2008)
    Zkušenosti: Renault Clio 1.6 16V (RSi) (14.09.2008)
    Test: Audi A3 TDi-PD 77kW (20.07.2008)
    Nová Ibiza - jaká je? (22.06.2008)
    Test: Toyota Avensis 2.0 16V '98 (08.06.2008)
    Test: Toyota RAV4 (27.04.2008)
    Test: Škoda Fabia HTP (13.04.2008)
    Fiat fperle (Bravo II 1.9 JTDM 16v) (06.04.2008)
    Zmrdí test: PRAVDA o štvorvalcovom Chevrolete Spark 1.0 (30.03.2008)
    Zkušenosti: Chevrolet Lacetti 1.4 (24.03.2008)
    Test: Volvo FH13 (16.03.2008)
    Zkušenosti: Toyota Yaris 1.0 (09.03.2008)
    Test: Subaru Outback 01 2.5i AT 115kW LPG (02.03.2008)
    Test: Ford Escort 1,6 16V (98') (24.02.2008)
    Test: Škoda Octavia II Combi 4x4, 2.0 FSI (03.02.2008)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia (30.09.2007)
    Test: Tatra 815 S3 (27.08.2007)
    Test: Citroen XM (11.08.2007)
    Test: Toyota Corolla 1,3 16V STD (22.07.2007)
    Citoren AX 1,4 GTi (01.07.2007)
    Test: AM General 1/4 ton truck tactical M151A2 (10.06.2007)
    Test: Ford Focus II 1.8TDCi po 35 tisících (03.06.2007)
    Test: Ford Focus 1.6-74kW (03.06.2007)
    Test: Fabia 1.9 SDI (28.05.2007)
    Test: Piper L4 (05.05.2007)
    Test: Volvo 850 T5 (01.05.2007)
    Test: Škoda Suberb 1.9TDI (01.05.2007)
    Zkušenosti: Kůň (16.04.2007)
    Zkušenost: Škoda Roomster (01.04.2007)
    Zkušenosti: 605 (17.03.2007)
    Test Mercedes Benz W123/200T (05.02.2007)
    Zkušenosti: Německý drak (Trabant 601) (25.12.2006)
    Zkušenosti: BMW E36 320i (03.12.2006)
    Test: Citroën C1 (26.11.2006)
    Test: Mazda 6 (26.11.2006)
    Test: Fiat Uno (19.11.2006)
    Test: Lincoln Town Car (22.10.2006)
    Test: Škoda Roomster Style 1.4 16V 63kW (08.10.2006)
    Test testu: Škoda Roomster 1.2 HTP (05.10.2006)
    Zkušenost: Ford Focus II 1.4 Zetec (29.09.2006)
    Test: Škoda Forman (16.09.2006)
    Test: Citroen Saxo 1.5D (16.09.2006)
    Test: Honda Civic 8 (16.09.2006)
    Test: VW Lupo 1.7SDi (10.09.2006)
    Test: Ford Mondeo 2.5 V6 Duratec (11.06.2006)
    Test: VW Sharan (11.06.2006)
    Zkušenosti: Peugeot 307 XT 2,0 HDi (04.06.2006)
    Test: Peugeot 405GLD (01.05.2006)
    Test: Ford Mondeo TDCi automat (12.03.2006)
    Test: Ford Mondeo 1.8 (12.03.2006)
    Test: Peugeot 307 (05.03.2006)
    Test: FV Passat 1,9 tydy (26.02.2006)
    Test: 2x fiesta do města (17.02.2006)
    Test: Drážďanský zázrak (17.02.2006)
    Der Führer: BMW 730d (12.02.2006)
    VAZ 2103 - vôňa kože a benzínu (09.02.2006)
    Test: Fulcrum (30.12.2005)
    Test: Renault Twingo II.... (11.12.2005)
    Test : Audi Coupe GT - NG a KX (04.12.2005)
    Test: MCC Smart CDI (28.11.2005)
    Test: Daewoo Matiz 0.8 (20.11.2005)
    Honda Civic 7... (25.09.2005)
    Test : Citroën C3 1.1i SX (11.09.2005)
    Test: Suzuki Swift 1.3 GL (21.08.2005)
    Test: Octavia? Myslím že spíš ano! (04.07.2005)
    Test: Alfa Romeo 33 16V (19.06.2005)
    Test: BMW 324d po čtyřech letech (12.06.2005)
    Test: Škoda Octavia II 1.9TDI PD (29.05.2005)
    Test: AAA Auto Praha (24.04.2005)
    Test: BMW fünf drei fünf (24.04.2005)
    Test: Schade hundertdreisig GL (31.03.2005)
    Test: Fabia po 25 tisících (20.03.2005)
    Test: Opel Zafira 2.2 Hdi (06.03.2005)
    Test: Renault 25 Baccara (12.02.2005)
    Tatra T613 – svědek geniality a rozvratu (30.01.2005)
    Test: Cordoba po 15.000 km (30.01.2005)
    Test: První seznámení s chevroletem niva (08.08.2004)
    Test: Seat Cordoba II 1.4-16V (20.06.2004)
    Test: VW Golf V 1.4-16V MPi (02.05.2004)
    Test: VW Polo 1.2HTP (14.03.2004)
    Test: Renault Scénic II 1,9DCi (19.10.2003)
    Test: Škoda Octavia 1,9TDi (23.03.2003)
    Test: Škoda Felicia (22.12.2002)
    Test: Škoda Fabia 1.4MPi combi (23.06.2002)

    [Akt. známka: 1,31] 1 2 3 4 5

    ( Celý článek | Autor: [Neregistrovaný autor] | Komentářů: 61 | Informační e-mailVytisknout článek )

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.