D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Zkušenosti s Volvem C70 2.0T cabrio, r.v. 2000
    (ze dne 17.05.2015, autor článku: HonzaZZR)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 17.05.2015 18:16:00     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Proč se mi to hlásí jako "Tisková zpráva"?
    Ten rambajz v tunelech i skrze hadrovou střechu je asi jediná objektivní nevýhoda oproti hardtopu. A hardtop sucks, jak víme. Jinak jsem srab a s Bratwursttechnikwagenem Golfem do myčky nejezdim i dyby měla kartáče t hedvábí. Doufám, že se s tim ukážeš na DM, pokud letos bude.

     
    Komentář ze dne: 17.05.2015 19:20:05     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Proč se mi to hlásí jako "Tisková zpráva"?
    Jo na DM bych se letos dostat mohl.
    Minule jsem byl CCčkem, který mě baví víc a ve hře je navíc i motorka, když nepojedu se synátorem, ale budu na to myslet 8o)

     
    Komentář ze dne: 17.05.2015 21:20:56     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Proč se mi to hlásí jako "Tisková zpráva"?
    Bohužel nejen v tunelech. I na normální dálnici při rychlostech od 140 km/hod je ten kravál nepříjemný a má vliv na rychlost nástupu únavy. Alespoň u mě ano. Cabrio jsem docela chtěl (buď C70 nebo nějakého Jaguara), ale ten hluk prostě nebyl kompatibilní s požadavkem na pohodlí při dlouhé cestě vyšší rychlostí.

     
    Komentář ze dne: 17.05.2015 22:55:32     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re: Re: Proč se mi to hlásí jako "Tisková zpráva"?
    Já s tim souhlasim, dlouhodobě se dá s Golfem jet tak 120 (128 na tempomatu), pak začne rezonovat střecha od turbulencí na její zadní horní hraně. Ale v zásadě mi to nevadí, rozdíl jízdní doby je fakt malej oproti např. 150 km/h i při jízdě přes celý jižní Německo. A když mi tam někdo vjede, prostě místo brzdění jen vypnu tempomat/sundám nohu z plynu a dokloužu za něj. Pořád převažuje ten bonus v podobě lehký látkový střechy a neměnný velikosti kufru.

     
    Komentář ze dne: 17.05.2015 23:12:28     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Proč se mi to hlásí jako "Tisková zpráva"?
    Kazdej ma jinou merku a kazdy auto je jiny. Ja mam auto i strechu plochy, takze muzu jet rychlejc. Nicmene nazyvat zvuky v kabine C70 pri 140kmh "kravalem", je pritazeny za vlasy. V te rychlosti lze normalne mluvit a poslouchat radio stejne hrajici jako pri popojizdeni ve meste. Rychlost 160 kmh jsem dlouhodobym zkousenim urcil jako hranici pohodli.
    Kazdopadne jezdit rychle, dalnicni trasy a mit u toho v kabrioletu s hadrovou strechou ticho, jsou protichudne pozadavky. Jedno, nebo druhy. Ja mam tedy radeji kabriolet nez sterilni a uspavaci ticho v plechovy kisne, ale zadny vkus neni lepsi ci horsi.

     
    Komentář ze dne: 17.05.2015 23:13:26     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Proč se mi to hlásí jako "Tisková zpráva"?
    U mně se to už pozná. Když jedu pocitově stejně v klidu Jaguarem jako jezdím Grand Voyagerem, ušetřím na 1000 km dlouhé cestě ca 2 hodiny. Rekord mám Utrecht-Hradec Králové za necelých 7 hodin, ale přiznávám, že to už místy tak moc pohodové nebylo - dokonce jsem dal na volant obě ruce, což jinak na dálnici moc nedělám.

    Kdybych po dálnicích jezdil jen občas, asi bych si to cabrio nakonec pořídil.

     
    Komentář ze dne: 18.05.2015 00:23:53     Reagovat
    Autor: Otto - Otto
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Proč se mi to hlásí jako "Tisková zpráva"?
    Já jsem v listopadu - prosinci zvažoval JAG XKR (100) 4.2 kabrio verus kupé a nakonec to vyhrálo kupé, když jsem zohlednil předpokládaný nájezd po dálnici (cca 5000km/měsíc) + že chci občas jedzit i v zimě. Žádné ucházející kabrio stejně nebylo k disposici ani v Reichu, konkrétní kupé s kompresorem byla nabídka od známého, která nešla odmitnout. Btw do Utrechtu jezdím často... zásobuji místní Elvis Presley Shop, Amsterdamsestraatweg 293 :-)

     
    Komentář ze dne: 18.05.2015 06:40:29     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Proč se mi to hlásí jako "Tisková zpráva"?
    Kabrio muze jezdit v zime bez problemu.
    5000km po dalnici taky udela.
    Jde jen o to, jakou cenu pro Tebe ma moznost si vybrat, kdy/jestli vubec odhodis kabinu.
    Ja si taky mohl koupit celoplechovou kisnu, protoze ma ruzne prakticke vyhody...asi tisic. Ale radeji jsem presto zvolil kabrio. Ted mame doma dva a syn zna auto s pevnou strechou jen od tety nebo od dedecka, kde se pta, jestli deda sklopi strechu. Kdyz je pekne, tak mam diky tomu kus dovolene kazdej den 8o)

    Kdo posuzuje kabrio z praktickych duvodu, tak pro nej takove auto neni. Je to jasne predem a jde spis o shaneni duvodu "proc ne". Ale neni vetsi hloupost, nez jen chtit neco, co muzes mit obratem ruky za penize a masochisticky si odpirat tu radost. Kdyz Ti to nebude vyhovovat, muzes to prece vzdycky prodat tak, jak jsi to koupil. Jenze kdyz to nezkusis, nikdy to nezjistis.

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 01:21:08     Reagovat
    Autor: Otto - Otto
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč se mi to hlásí jako "Tisková zpráva"?
    Ano, kabrio může jezdit v mj. i v zimě (zejména poslední 2 zimy byly ideální). Nebráním se ničemu a radosti si neodepírám. A pokud jde o kupé, byla to prostě volba daná dostupností auta v dané době. Je to taky nepraktická, ovšem velmi pohledná děvka. Nicméně: chtěl jsem XKR a dostal jsem XKR s jasnou historií a ve VG+++ stavu. Po 20.000 km za cca 4 měsíce jsem spokojený. Kolega, co mi to kupé přenechal, bude mít na podzim na prodej zcela stejné auto, dosti raritní XKR r.v. 2006 (t.j. poslední r.v.) v kabriu, stejná černá metla, za +- stejné peníze. Takže mám v hlavě brouka velikosti tesaříka Titanus giganteus :-). Jak se znám, tuším, co asi bude a manželka nebude mít radost.

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 20:39:22     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč se mi to hlásí jako "Tisková zpráva"?
    TK to pak jo.
    Kdyz pockas na pekny vikend, auto si pujcis a zenu svezes, tak Ti ho bude mozna obcas pujcovat, kdyz bude chcat a jinak v nem bude jezdit sama 8o)
    Velmi podobne to bylo u nas. Zacalo to 206CC a kdyz melo prijit auto, kam se vejdem tri, bylo treba zvazit, ktery kabriolet je dost velky 8o)

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 23:39:31     Reagovat
    Autor: Otto - Otto
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč se mi to hlásí jako "Tisková zpráva&qu
    Žena se s výkonnějším autem (bohužel nebo bohudík) bojí jezdit, nevyhovoval jí kupodivu ani vysloveně komfortní dvojitě oturbený S-type, cca 200HP. Navíc loni vyměnila Prassata s DSG za pětkového Golfa v manuálu a rychle odvykla od automatu. Pořád se mi snažila brzdit levou nohou, přičemž jsem - v Praze nepřipoután - párkrát málem proletěl oknem. XKR má těch koní 400, na plyn reaguje ostřeji - tj. raději to řídím sám.

    Zadní sedačky jsou zcela formální, vejdou se tam 2 děti do 5ti let nebo jedna dospělá -potenciální - vietnamská stopařka, když si dekorativně lehne napříč. Moje šestiletá dcerka se pokaždé rozčiluje, že ji ze školky vyzvedávám "zase tím malým autem", co má délku 4.76m. Každopádně stejné auto v kabrio versi zvažuju, pokud budou finance. Žijeme jen jednou... Výhoda je, že tato auta nabízí dobrý známý, co prodává a servisuje různá starší JAG a Maserati. Auta mají vyplněné servisky, jsou v solidním stavu a reference na něj jsou obecně dobré.

     
    Komentář ze dne: 20.05.2015 10:59:30     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč se mi to hlásí jako "Tisková zpráv
    nepodcenuj zeny 8o)
    i ony si reknou,ze kdyz to ma rychlomer cejchovanej od nuly,tak to umi jezdit i pomalu...a kdyz bude jezdit ze zacatku naboso,bude uplne v poho...a za jizdu bez strechy to stoji. Jak zkusi,nebude chtit jinak 8o)
    dceru nech sedet vpredu,ne? Ja tak syna vozim. Jsou mu,pravda,dva a kousek,tak ma jeste vlastni sedacku. Dozadu se v CC nevejde a v Klaviru se vzadu nudi. Takze jezdi na sedadle druheho pilota a muzem si povidat 8o)

    Komentář ze dne: 17.05.2015 18:47:22     Reagovat
    Autor: C70 2.4 HPT 176kW - Neregistrovaný
    Titulek:měl jsem to, a jezdilo to fakt pěkně
    C70 2.4 HPT 176kW, cca 2 roky, ale sralo se to fakt neskutečně, nakonec skončilo u auto štěpánek, chudáci nevěděli, že bych to tam nechal i za 100k, nakonec mi dali 170 tak jsem měl fakt radost

    měl jsem tam přídavný topení, to jsem potřeboval na jízdy do Švédska (Umea je fakt v zimě dost studený místo), rampu na dálkovsky, xenony, mělo to dálkový CD changer v kufru, super hudbu, dálkový ovládání u šaltpáky, SONY, hodně dobře ergonomicky udělaný, pořádný handsfree pro NOkia 6301i nebo tak něco.

    Jo a taky to pěkně jezdilo. Když to jezdilo. Jinak jsem si po dvou letech udělal seznam oprav a výměn (snímač polohy spojkového pedálu, mraky jinech kravinek, které vedly k rozsvěcení "vrtulníčku"), taky jednou převodovka, začala hučet, atd., celkem jedno otevření dveří (1 jízda) byla za cca 1500 Kč (po započtení nákladů na opravy toho co se rozesralo).

    C70 nepochybně jedno z nejhečích kupé, která kdy jezdila. Ale ty náklady od 150 000 km výše byly fakt neuvěřitelné.

     
    Komentář ze dne: 17.05.2015 19:06:49     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: měl jsem to, a jezdilo to fakt pěkně
    (Původní text)
    Text tohoto komentáře byl přesunut do chlívku, jelikož obsahuje jen subjektivní OT sračky a autor je vydavá za objektivni skutečnosti. Nechť jde pán jinam, pokud nedovede diskutovat a používat u toho rozum a základní, kombinační schopnosti. (ZZR)

     
    Komentář ze dne: 17.05.2015 20:34:49     Reagovat
    Autor: jojo - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: měl jsem to, a jezdilo to fakt pěkně
    Holky na to letely. Buznam se to nelibi.

     
    Komentář ze dne: 17.05.2015 20:41:36     Reagovat
    Autor: c70 - Neregistrovaný
    Titulek:hahaha
    http://carphotos.cardomain.com/ride_images/2/3560/3581/21399290001_large.jpg

     
    Komentář ze dne: 17.05.2015 21:25:33     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: měl jsem to, a jezdilo to fakt pěkně
    De gustibus non est disputandum. Ačkoli taky C70 nepovažuju za nejlepší coupé, tak například ten Gullwing nebo Aston ze Tvého výběru se mi nelíbí. Gullwing se mi dokonce vyloženě ekluje. Takže dokážu pochopit, pokud někdo považuje za nejkrásnější i pro mě ne nejhezčí auto.

     
    Komentář ze dne: 17.05.2015 21:42:57     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: měl jsem to, a jezdilo to fakt pěkně
    Kdyby napsal „se mi líbí nejvíc“, nekomentoval bych to; čistě subjektivně se někomu klidně může nejvíc líbit Multipla nebo rovnou ono slavné auto Wal de Mara z pana Tau. Ale „nejhezčí“ halt implikuje nemalou dávku intersubjektivity.

     
    Komentář ze dne: 18.05.2015 14:21:58     Reagovat
    Autor: icu - icu
    Titulek:Re: Re: Re: Re: měl jsem to, a jezdilo to fakt pěkně
    Zase na druhou stranu - Multipla je auto takřka geniální v tom, jaký prostor (velikost a využitelnost) uvnitř nabízí. Ano, uznávám, že její design (interiér i exteriér) nebyl přijat zrovna s nadšením a za nějakou "Miss Car" ji určitě nepovažuji.

     
    Komentář ze dne: 17.05.2015 20:51:09     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: měl jsem to, a jezdilo to fakt pěkně
    Jo, to už jsi psal posledně, když na to přišla řeč. Vůbec nevím, jak je to možný, ale tipuju nějakej problém jako krátkodobý přepětí v síti, který se podepíše na všech těch drobnostech. Já do toho za 70.000 km nedal víc než je v tom článku napsaný. Nevidím to ani jako rozdíl mezi LPT, který mám a HPT, kterýs v tom měl Ty...

    Hezký to je. Předek hranatej, ale už trochu ožužlanej, zadek zvednutej, oblej s pěknejma tvarama. Jestli je to nejhezčí to nevím. Na mě je to třeba moc velký auto, neb jsem městský člověk a asi existujou auta co se mi líbí o něco víc, ale z dostupnýho jsem vybral to podle mě pěkný. Sice to zepředu vypadá jako klavír, ale to neva 8o)

    Komentář ze dne: 17.05.2015 22:07:13     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:pche
    na otáčivém přepínači není vůbec nic srandovního! Závidíš!!

     
    Komentář ze dne: 17.05.2015 22:56:51     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: pche
    Jsem odhalen! 8o)
    Je to poplatny dobe a je to funkcni i uzitecny. Tlacitka na packach jsou choulostiva a s lety nespolehliva.

    Komentář ze dne: 18.05.2015 10:45:19     Reagovat
    Autor: Vasek - Vasek
    Titulek:Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobra volba
    Dival jsem se na tipcars, tyhle vozy se prodavaji kolem 60kKc, tedy za cenu jednickove Fabie.

    Kdyz neni dost penez a clovek prekousne neprakticnost, je to dobra volba.
    Osobne bych si to vzal jenom pro sebe na jezdeni do prace, auto, se kterym neni mozno jet bez strechy vic nez 70 s deckem vzadu, a pri 110 randal, ze radio musi rvat, kufr 440 litru, to bych teda pri limitovanych financich radsi preferoval tu Fabii Combi. S jednim deckem se do toho este vejit da, dve decka bude konecna.

    Pred lety jsem zvazoval jednickovy Superb 2.8 V6, ktery predelam na LPG, ale zadny rozumny se nedal sehnat a neda se sehnat dodnes. Majitele na nich zrejme sedi a nepusti. Dnes jsou na tipcars pouze 2, oba z Auto ESA, takze konecna.

    JInak k clanku, provoz na LPG nijak spotrebu oleje nezvysuje, to auto uz zkratka olej zere, ma na to vek. Muj Focus na tom byl pri 220kKm uplne stejne. Na druhou stranu, mluvil jsem se stavbyvedoudim meho domu (stavi ted kousek ode me dalsi barak), jeho jednickova Octavia 1.9TDI 74kW 4x4 prave prekrocila metu 450kKm a olej nezere.

     
    Komentář ze dne: 18.05.2015 10:55:17     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobra volba
    no nevím, je to samozřejmě věc názoru, ale já mít před barákem Fabii, tak brečím pokaždé, když se na auto podívám.

    mám dospělé a příjemně zajeté auto a olej nežere.

     
    Komentář ze dne: 18.05.2015 11:36:18     Reagovat
    Autor: Vasek - Vasek
    Titulek:Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobra volba
    Me pohled na Fabcu pred barakem ujmu nedela.
    Slouzi dobre, v sobotu jsem s tim privezl dva pytle raseliny, sazenice rajcat a postrik na msice z Hornbachu.

    Zena s tim vozi maleho na bazen na kojenecke koupani, je to 8 km do vedlejsiho mesta, jinak chodi vsude pesky.

    Po Praze se s tim jezdi velice dobre, hlavne se s tim skvele parkuje, kdyz u z ale platim dane za sluzebaka, jezdim vyhradne s nim.
    Apropos, prave mam objednanou novou Octavii III 1.6 TDI Combi, puvodni byla liftback a to je s deckem opruz. Nova verze ma navyseny vykon z 77 na 81 kW, jsem na to zvedavy, jestli pujde rozdil poznat.

    Svoji soukromou Octavii Combi 1.9TDI 2010 jsem uz pred rokem prodal brachovi, tri auta opravdu nepotrebuju.

     
    Komentář ze dne: 18.05.2015 13:04:59     Reagovat
    Autor: Bandit - Bandit
    Titulek:Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobra volba
    Brďo fakt jo? No ty koky... :-O

     
    Komentář ze dne: 18.05.2015 13:28:06     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobra volba
    Ale jo, Okta II je na přesun z A do B dobrý auto. Když člověk pomine nekvalitně zpracovaný, vrzající a téměř neodhlučněný interiér (od kol jde takový hluk, že chrochták pod kapotou není skoro slyšet - výhoda?), k tomu tvrdý, uskákaný podvozek a nepohodlná sedadla, jezdí se v ní docela dobře ;)

     
    Komentář ze dne: 18.05.2015 15:32:54     Reagovat
    Autor: Vasek - Vasek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobra volba
    Shodou okolnosti ted docasne jezdim Octovkou II 1.9TDI s najetymi 170kKm, nahradni vozidlo, nez se mi vyrobi nova OIII 1.6TDI 81kW COmbi. Moje puvodni OIII 77kW byla zrusena kolegou pri nehode.

    V tom aute nevrze nic, akorat plastovy volant je ponkud odreny na vrchu vence (asi od slunka) a jedno tlacitno na radiu ma rozpraskany povrch, to jsou jedine viditelne stopy stari. Stary TDI chrochta na volnobeh, pak slabne, pri 100 km/h je velice tichy, pak zase zacina randal. S hlukem od kol nemam problem, je tak nejak normalni.

    Velky rozdil je ale v rizeni, O2 je o cca 2 metraky tezsi nez O3. Kdyz jsem ted docasne presedl zpatky do O2, mel jsem pocit, ze ridim tanker, rozjet se moc nechce, zabrzdit nechce, do zatacek nechce. O3 je v tomto mnohem lepsi (i kdyz na Focus I porad zdaleka nema), snizeni hmotnosti je nejlepsi tuning.

    Sedacky mi vyhovuji v obou modelech, dulezite je spravne si nastavit bederni operku, spousta trobelinu ani nevi, ze tam je. Jezdim v tom 700 km nonstop cesty a bez potizi.

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 07:58:34     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobra volba
    Moje O2 1,9TDi má najeto 166t a volant je jako novej. Za to při rychlostech nad 120kmh rezonuje clever přihrádka nad středovým panelem (když ji zmáčknu a držím, tak přestane) a občas něco ze strany spolujezdce, ale to nevím co je. Při nástupu mám pocit, že si sedám na a opírám se o prkna (o bederní opěrce vím). Musím ale uznat, že ani po delší trase překvapivě nejsem rozlámanej. Dlouhé trasy ale moc často nejezdím. Hluk od kol normální opravdu není, je příšernej. Řešením to volume doprava.

     
    Komentář ze dne: 18.05.2015 14:01:11     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobra volba
    dva pytle rašeliny, sazenice rajčat a postřik na mšice se dá odvézt i na trakaři, takže dobře poslouží cokoliv. Spíš jsem myslela, že dnes, kdy si člověk může vybrat opravdu cokoliv, je Fabie divná volba. Ale naftové Octě bude slušet. :-)

     
    Komentář ze dne: 18.05.2015 15:11:02     Reagovat
    Autor: Vasek - Vasek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobra volba
    No, zrejme jsem byl nepochopen.

    Ta fabia pred barakem je druhe (byvale treti) auto v rodine (kde realne jezdim jenom ja, zena rizeni cilene bojkotuje) a najede 4x2x8=64km mesicne. Nejvetsi problem s jejim provozem je udrzeni baterky nabite a kotoucu nerezavych, obcas to pouziju jako trakar na dovoz raseliny. Taky je to dobre v lete na cestu na koupani do piskovny apod.

    Muj prispevek byl reakce na tvuj prispevek o placi pri pohledu na Fabii pred barakem, kterazto mi tam presne na dvorku stoji a moje oci zustavaji suche.

    Pravda je, ze kdyby to bylo moje jedine auto, asi bych taky zaplakal, opravdu si nedovedu predstavit jet v tom pracovne do Svycar, to se ale tyka vsech aut v cene 60kKc, mit na onom dvorku olejzerouci C70 s najezdem sestkrat kolem zemekoule, zaplakal bych uplne stejne.

    Kdyz na normalni auto nejsou finance, tak se halt mksi jezdit v necem za 60 klacku, to je zivot. A ja osobne bych s manzelnou a deckem radsi preferoval Fabii Combi, pred libovolnym kabrioletem.
    TO je cele, viz v tom nehledej.

     
    Komentář ze dne: 18.05.2015 15:18:19     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobra volba
    Jel jsem do Švýcar ve Škodě 105 v pěti lidech s bagáží. Nebylo na tunely, Adelbergský jsme přejížděli horami, nahoru vařila voda, dolů jsme se báli o brzdy.

    Takže fóbií si to dovedu představit jako bezproblémovou záležitost....

     
    Komentář ze dne: 18.05.2015 15:40:05     Reagovat
    Autor: Vasek - Vasek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobra vo
    Coz o to, technicky by to asi dojelo, ale uz nemame rok 1992.
    Dneska chci na misto dojet, kufry slozit v hotelu na pokoji a zajit k panu Jiraskovi (nemec jako poleno, cesky ani slovo) na Schnitzel Viener Art, potom tuplak paulaneru a nakonec hruskovici williams.

    Ne ze dojedu a padnu vysilenim na postel, ohluchly z revu vytaceneho moturku.

     
    Komentář ze dne: 18.05.2015 15:47:44     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobr
    Postel? Do stanu jsme padli. Tedy jedou cestou pod širák na plac vedle nějaké místní komunikace v horách. V noci okolo chodili nějací místní a ráno jsem nenašel u spacoše kalhoty. V Rakousku se prý nekrade...

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 07:14:17     Reagovat
    Autor: Bandit - Bandit
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobr
    Právě proto že nemáme rok 1992........ Tak proč mít Fapku, která má (ne-li horší) výbavu, výkon a komfort jako jiná auta z toho roku.

     
    Komentář ze dne: 18.05.2015 16:18:06     Reagovat
    Autor: XXE - X18XE
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobra volba
    Prosím vás, musí být v diskusi pod každým článkem o autech srovnávací elaboráty o Oktaviích jedna dvě tři my jsme bratři? Já bych tak nějak pochopil, kdybyste nabídl jiné kabrio, co se s tím volvem dá srovnat. Ale oktávka, zvlášť dieselová, se s tím moc srovnat nedá.

    Taky si myslím, že cena, technický stav, kilometrový proběh a historie údržby C70 z Nizozemí se nedá srovnávat s verglem inzerovaným na tipcars.cz.

     
    Komentář ze dne: 18.05.2015 21:20:59     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobra vo
    ...asi tak. Ale vysvetlis to skodovakovi zelenymu zavisti?

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 17:25:51     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobr
    Ono je to ještě o trochu složitější, protože on není zelenej závistí (i když chápu, že to je tvá oblíbená iluze, ale uvažuj se mnou- může-li si dovolit novou OIII, asi by si mohl dovolit i patnáctiletou ojetinu pětinové hodnoty, že jo). Dokonce není ani blbej. On jenom nemá fantazii a auto je pro něj věc denní potřeby, něco jako kartáček na zuby, takže mu nějaký Volvo absolutně nic neříká a naopak Škodovka ano, protože je to jednoduchý způsob, jak se dostat k "nějakému autu".

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 17:37:27     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG
    Jestli jsem to sledoval správně, tak OIII mu dovolí zaměstnavatel. A zaměstnavatelů, u kterých si můžete sám zvolit značku jím zapůjčeného přibližovadla, je jako šafránu.

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 17:46:59     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na
    To z toho úplně jasně nevyplývá, ale může to tak být. Nicméně předtím měl Octavii kombi, a ta byla zřejmě jeho.

     
    Komentář ze dne: 18.05.2015 22:11:38     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobra volba
    tak si servěte ty pavučiny z očí a důkladně si Fabii prohlídněte, pak zapláčete. :-)

    já jsem to pochopila a také jsem psala, že je to věc názoru.

    kabrio zrovna nemusím, ale C70 opravdu vypadá výrazně lépe než jakákoliv Fabia. Automech nejsem, ale podle mě je olej drobnost, dá se dolejt.

    řekla bych, že mám normální auto, nic nenormálního na něm není. Pravda, je trochu problém, že na mě občas někdo vybafne a požaduje jakési technické údaje o mém autě. To je pro mě španělská vesnice. Jaká je vlastně definice normálního auta?

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 00:00:40     Reagovat
    Autor: XXE - X18XE
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobra vo
    Definice normálního auta je přece jasná: "oktávka v dýzlu"!

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 00:06:15     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobr
    aha, takže s benzinovým pětiválcem jsem úplně out, protože mimo normu, jestli tomu dobře rozumím. ;-)

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 02:02:08     Reagovat
    Autor: Otto - Otto
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG
    A cože to máte za auto, pokud to není top secret? Pětiválců je dnes jako šafránu....

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 09:10:41     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na
    Tuším, že moussa má nějaké Volvo 2,4i.

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 20:42:35     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec
    2.5

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 23:51:50     Reagovat
    Autor: Otto - Otto
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicev
    850?

     
    Komentář ze dne: 20.05.2015 06:14:21     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary v
    Ne.
    ...at sama napise, jestli chce. Ja to rikat nebudu i kdyz to vim.

     
    Komentář ze dne: 20.05.2015 10:42:23     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary v
    skoro ;-), mám S70 a do kufru se mi vejde jedna Fabie.

     
    Komentář ze dne: 20.05.2015 10:50:05     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je sta
    Fobyja se do kufru vejde kde komu. Je vhodne doplnit,ze "vcelku" 8o)

     
    Komentář ze dne: 20.05.2015 15:02:17     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je
    kde komu ne, třeba ty ji tam kvůli střeše musíš urovnat, já tam Fabii hodím bez rovnání. ;-)

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 00:17:52     Reagovat
    Autor: XXE - X18XE
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobr
    Ano, zcela určitě :-) Navíc, dneska sice v EU letí lichý počet válců, ale není to pět, nýbrž tři. Už to slavnostně montují i do BMW.

    Vlastně máte auto mimo normu i normální auto zároveň.

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 01:55:24     Reagovat
    Autor: Otto - Otto
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobra vo
    No, konkrétně můj soused provozuje 4 auta (1 je služební), všechna v unifikované myšometle. Ptal jsem se, proč má u domu 3 Fabie ve stejné barvě, odpověď: Fabie jsou 2 (obě 1.2 HTP), třetí je Citroen! Překvapení... bylo to on. Připadla mi ta auta z balkónu vzd. cca 50m v lajně taková nějaká stejná. 4. auto firemní kombík ani nevím, co je zač. 4 myši v domě... důvod - manželka často bourá, zejména při předjíždění. Tj. dostane simply clever variantu, co má levný servis (cca 3 plechařiny za rok) a předjíždět se s ním naprosto nedá. Další auta nenápadná, prý, aby nelákala nenechavce.

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 09:17:36     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobra volba
    mit na onom dvorku olejzerouci C70 s najezdem sestkrat kolem zemekoule, zaplakal bych uplne stejne.

    Na jiném místě popisuji co mi vadí na O2. Vadí mi to proto, že z předchozího auta, shodou okolností 14 let starého benzínového Volva V40 s nájezdem cca 300t jsem toto neznal a kdyby nezačlo reznout, jezdil bych s ním doteď. Jediné výhody O2 oproti V40 jsou o něco přesnější řazení a větší kufr, přičemž to co nakládám do Okty se do V40 vešlo taky. Takže rozumím tomu, že někdo jezdí starým kabrioletem za pár korun raději, než aby vyhodil 200-500t za simply Škodu.

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 15:18:54     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobra vo
    Já nějak nevím. Už to tu nakouslo několik mých předřečníků: totiž že nová Oktávka má v uživatelské příručce upozornění, že spotřeba oleje do jednoho litru na 1000 km lze považovat za normální stav, což u nového vozu je celkem zarážející. Moje šestiválcová čtyřlitrová příšera má také spotřebu oleje cca 1 litr, ale na nějakých 6 - 8000 km, což je u dvacetiletého vozu, který tu zeměkouli objel nikoliv šestkrát, ale dokonce sedmkrát, také celkem v normě. Až budu měnit hydroštely, vyměním rovnou ventilová gufera a myslím, že spotřeba oleje podstatně klesne.

    Mnohem raději budu mít na dvorku starého a poctivého jeepa nebo pěknou felicii (jak novou, tak starou), než tu hnusnou, naprosto bez fantasie a bezpohlavní modernu od současné škodovky. Vím, o čem mluvím - ve fabii první generace jsem najezdil přes sto tisíc kilometrů, octavii poslední generace s DSG řídím snad každý týden, několik passatů a superbů předposlední a poslední generace se mi dostalo do ruky jako služební vůz v práci. Jo a pak se ještě občas svezu tříválcovou jedničkovou fabií 1.2HTP či co to je. Je to takový model skutečného vozu a vozí se tím do lesa sazenice stromů, rašelina a podobné svinstvo, na nic lepšího se to auto svou výbavou a motorisací nejspíš ani nehodí. Pokaždé rád přesednu do svého starého vozu, ke kterému si ještě lze udělat vztah, protože byl vyrobený lidmi pro lidi. Tož asi tak.

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 15:32:18     Reagovat
    Autor: Vanguard - Vanguard
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobr
    Hm, to jsou ty rozdíly mezi lidma...proč bych si měl dělat vztah k autu? Mám O III, jsem s ní +/- spokojený, ale když přijde nabídka na něco lepšího, bez váhání ji vyměním. Auto je pro mě pomůcka k životu, nic jiného.

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 15:46:42     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG
    Já jsem staromódní do té míry, že preferuji jednoduché a spolehlivé auto nad autem moderním a plným fičur. I kdyby jen proto, že v případě problémů si takové jednoduché auto opravím kamenem, tyčkou a kusem drátu v příkopě u silnice a nejsem závislý na servisu, kterému na mém voze a mně vůbec nezáleží a jen kouká, abych mu vyklopil prachy. Mám také rád věci, které dobře slouží, jsou poctivě a jednoduše udělané a mají šarm, což se o modernách moc říci nedá. Moderní vozy jsou ztělesněním hesla "proč to dělat jednoduše, když to jde složitě".

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 15:53:14     Reagovat
    Autor: Vanguard - Vanguard
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na
    No, vzhledem k tomu, že poslední výrobek, co jsem si byl schopný opravovat sám bylo kolo, ta samoopravitelnost kamenem a kusem drátu pro mě argument moc není:-)

     
    Komentář ze dne: 20.05.2015 06:18:42     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG
    Ale jiste dokazes rozlisit, jestli nejakym autem jezdis rad, protoze je pohodlne, dobre sviti, ma panoramatickou/odhazovaci kabinu. Takze pokud ano a jsi schopen rozlisit mezi oblibenyma a lhostejnyma, je to presne ten typ vztahu o kterym Dave mluvi. Je to jako treba s gatema nebo trickama. Kazdy ma sve oblibene...

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 21:47:44     Reagovat
    Autor: C70 2.4 HPT 176kW - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobra volba
    Já jsem sice tyhle bordely do C70 necpal, ale to asi proto, že to auto nové stálo před slevou 1,7 milionu Kč, vč. DPH. Po slevě za 1,4 m.

    Kufr to mělo obrovskej, vešlo se mi tam rozebrané horské kolo. Golfové sety pro dva lidi, atd. Nemělo to sice sklápěcí zadní sedačky, ale díky platformě volva (snad si pamatuju dobře) 840? To jest fakt velká limuzína.

    Taky jsem si vzpoměl na to, proč mě zatraceně bavilo v tom jezdit: Mělo to 11 reproduktorů Dynaudio, cca 400 Watt. To jsem se dočetl teď, a je to fakt zážitek.

    Podle recenzí to má blbej výhled dozadu... nikdy mi to tak nepřišlo.

    Tohle auto bylo jedno z posledních ze starejch dobrejch časů. Dnes musí člověk brát co je ... :)

     
    Komentář ze dne: 18.05.2015 21:18:28     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobra volba
    Pindo bezfantazijni, skodovacka...nepsal jsem, ze LPG zvysuje spotrebu oleje. Nauc se cist, hej?
    8o)

     
    Komentář ze dne: 18.05.2015 21:38:53     Reagovat
    Autor: Pat & Mat - Fanda do aut
    Titulek:Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobra volba
    Tak ono je to vůbec vtipné. Řešit (ne)spotřebu oleje u 15 let starého auta a přitom se pochlubit objednávkou nové škodofky, kdy automechanici mezi řečí vám s potutelným úsměvem potvrdí, že spotřeba litr oleje na tisíc kilometrů je u nové škodofky pro značkový servis normální...

     
    Komentář ze dne: 18.05.2015 21:48:05     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobra volba
    Údajem o litru na tisíc se ovšem dlouhodobě sichrují snad všechny automobilky. Tento papírový údaj si pamatuju ještě od Tatry 603.

     
    Komentář ze dne: 18.05.2015 22:11:20     Reagovat
    Autor: Pat & Mat - Fanda do aut
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobra volba
    No to ano. Ale až podezřele moc motorů od VW koncernu si ten olej fakt vezme. Dokonce nějaká holandská pojišťovna, pojišťující opravy, odmítá klienty z VW koncernu. Je o tom někde článek v češtině (později bych mohl dodat link). Nevíte o tom něco Vy z Vašich holandských zdrojů?

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 22:27:02     Reagovat
    Autor: Pat & Mat - Fanda do aut
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobra volba

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 22:46:05     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobra vo
    V originále je to ovšem trochu jinak (www.automotive-online.nl/merkkanaal/13688-gartantieverzekeraar_weigert_ olieslurpende_vwmotor.html)

    Garantieverzekeraar Autotrust heeft besloten de reparatie van een aantal varianten van de TFSI- en de 2-liter TDI motor van de Volkswagen Groep niet meer te vergoeden. Dat blijkt uit een brief die de verzekeraar naar zijn klanten heeft gestuurd en die in handen is van Automotive.

    Záruční pojišťovna Autorust se rozhodla, že nadále nebude proplácet opravy některých variant motorů TFSI a 2.0 TDi od Volkswagen Group. Vyplývá to z dopisu, který pojišťovna rozeslala svým klientům a který má Automotive k disposici.

    Tj. dál pojišťují, nic neruší, ale opravy těchto motorů nejsou pojištěním kryty.

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 15:25:08     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobra volba
    Teď tím byl známý odbyt u Forda, když se jeho Fusion tomuto blížil (ve skutečnosti to nemá fúzní reaktor, ale spalovací motor, typické klamání spotřebitele).

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 06:30:20     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Kdyz neni dost penez, je stary vicevalec na LPG dobra volba
    Ono je to dano vice vecmi.
    Jednak neni, diky nekarbonujicimu LPG, karbonem "doplnovan" olej a tak je pokles hladiny viditelnejsi, druhak trpim deformaci z motorek, kdy pri spotrebe oleje k 0,3 l/1000 km resim novejma guferama na ventilech atd.
    Takze kdyz si Klavir srkne to samy, byl jsem z toho lehce nervozni, ale byl jsem asi ze 4 stran vc. D-F ubezpecenej, ze to nemam resit a byt pri techto km rad, ze to nebere 3x tolik.

    ...a do toho se zacne srat skodovackej dement, ktery si objednal drek, ktery bude mit tuhle spotrebu uz od novyho kusu a reklamovat to nepujde. Bud zblbnul z toho neustalyho krceni se ve skodiffkach, nebo byl blbej uz pred tim a skodiffka, nazyvana "Fabča" je jen druhem coming outu 8o)

    Komentář ze dne: 18.05.2015 13:00:52     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:Volvík
    Recenze pěkná, až mě překvapuje jaký je kabriolet praktický auto :) pokukuju po novější C70 bez plátěný střechy, zatím chybí kačky. Jenom škoda, že článek není rozdělen na odstavce, byl by přehlednější.

     
    Komentář ze dne: 18.05.2015 13:02:13     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:Re: Volvík
    Teď koukám, že odstavce to má :D včera jsem to četl a nemělo... asi chyba v matrixu nebo nevím. ;)

     
    Komentář ze dne: 18.05.2015 21:22:58     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Volvík
    Nejsem tak kovan v ajtackejch znackach, takze jsem zapomnel doplnit <P>... Ale napravil jsem to. Holt jsi to cetl ve zkusebnim provozu 8o)

    Komentář ze dne: 18.05.2015 15:47:12     Reagovat
    Autor: cane - cane
    Titulek:Provoz v zimě
    Jak se s tím jezdí v zimě? Mám starší kabrio s hadrovou střechou (Ford Escort), ale na zimu ho vždycky uklízím do garáže a jezdím druhým autem. Mám obavy, že kdybych ho nechal odstavené někde venku, a kdyby nasněžilo trochu víc, tak se ta střecha zničí. Proto taky uvažuju o tom, že až tohle auto doslouží, bude mít nový kabriolet plechovou střechu, tam snad tento problém nehrozí. Díky

     
    Komentář ze dne: 18.05.2015 21:28:17     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Provoz v zimě
    V zime neni potiz. Nejvic na to nasnezilo asi 15 prasanu a vzdy vse odpadne, protoze to odtaje od hadry a vitr/odstrediva sila shodi to, co jsem neodmetl malym smetakem.
    Stoji to v garazi, tak rano vyjizdi Zazunka bez snehu, pres den v Brne moc nesnezi a nejvetsi problem jsou namrzly okna. Nejvic toho napadne na chalupe v Jesenikach...a jak jsem psal - od nakupu je strecha furt stejna.

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 11:14:16     Reagovat
    Autor: cane - cane
    Titulek:Re: Re: Provoz v zimě
    Diky. Ja se vcera dozvedel, ze se ten muj naftovej Escort (parkrat jsem s nim byl na VU, loni na DM) uz nevyplati opravovat, takze asi pujde na nahradni dily, nebo na vrakoviste.
    Takze premyslim o novym kabriu, docela se mi zamlouva P206cc. Ale chtel bych tam LPG, tak mam trochu pochybnosti o tom, kolik mista zbude v kufru. Da se tam nacpat aspon rezerva (kdybych mel LPG toroidni) a treba batoh? Nebo nejaka valcova nadrz tak, aby sla slozit strecha?

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 11:46:40     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Provoz v zimě
    Při složení střechy tam možná dáš úzkou dojezdovou reservu, ale nic moc dalšího už se pak do kufru nevejde.

    Válec by se tam možná mohl (těsně) vejít padesátilitrový 244/1040, ale neměřil jsem to. Legrácky typu 15 litrů vodního objemu samozřejmě vůbec neuvažuju.

    Větší nádrž by se tam dala dát po vyrubání zadních „sedaček“, ale obávám se, že to už by bylo na individuální schvalování.

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 11:49:55     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Provoz v zimě
    206cc reservu nema. Pokud byste nahradni kolo dal do kufru, uz nesklopite strechu. Valcova nadrz se tam vejde bez vetsich problemu a mista tam zbude relativne dost.

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 16:44:33     Reagovat
    Autor: cane - cane
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Provoz v zimě
    Z jizdy bez rezervy mam trochu obavy, uz parkrat se mi hodila. Jednou jsem zkousel takovy ten sprej na opravu pneumatik a seznal, ze je k nicemu. Nez jsem zjistil, ze mam defekt, ujel jsem jeste nekolik kilometru, takze pneumatika byla neopravitelna.
    Takze jedine spolehnout se na nejakou asistencni sluzbu (neco takoveho mi v pojistovne obvykle nabizi pri sjednavani povinneho ruceni) a na to, ze mi nejakou pneumatiku treba privezou. Nebo se to resi jinym zpusobem? Diky

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 17:11:14     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Provoz v zimě
    Já reservu použil za více než 20 let dvakrát. Takže u aut na plyn ji prostě nechávám doma a neřeším to.

    Asistenční služba to řeší tak, že Tě na podvalníku hodí někam k pneuservisu. Pokud se trefíš do pracovní doby, bývá to vyřešeno obratem, jinak je to trochu opruz.

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 17:26:00     Reagovat
    Autor: cane - cane
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Provoz v zimě
    Ja mel tu smulu, ze jsem potreboval rezervu pokazde nekdy kolem 10. vecer :-) To uz bude s dostupnosti pneuservisu asi horsi, ale nejak se to snad zvladnout da.
    Jeste mam druhe auto na plyn (Citroen C5), tam mam LPG nadrz misto rezervy, kterou mam normalne hozenou v kufru. Vetsinou moc veci nevozim, takze mi neprekazi.

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 20:50:12     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Provoz v zimě
    Myslim, ze pokud resis casto defekty, tak jezdis po nedobrejch cestach a tam se CC nehodi, protoze je nizky, tvrdy a na rozbity ceste se krouti a vrze jako krabicka na mydlo.

     
    Komentář ze dne: 20.05.2015 10:54:06     Reagovat
    Autor: cane - cane
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Provoz v zimě
    Bylo to dvakrat, poprve D1 tesne pred Prahou, podruhe prutah pres Pardubice. Spis jsem mel smulu.

     
    Komentář ze dne: 20.05.2015 11:09:04     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Provoz v zimě
    tak na smulu nedej. Kup si za par stovek knoty a opravnej sprej a mas to vyrizeny. Pokud gumu neproriznes,nebo neprorazis bocnici o rafek po vlitnuti do diry,mas klid.
    Zvedak tam je i klin pod kolo,jen misto rezervy je pod podlahou kufru takovej plechovej parez ke kterymu je primontovana vyztuz podlahy.

     
    Komentář ze dne: 20.05.2015 11:20:37     Reagovat
    Autor: cane - cane
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Provoz v zimě
    Ten opravnej mi prijde k nicemu. Nez zjistim, ze jsem pichnul, ujedu jeste par kilometru a mezitim se dira v pneumatice zvetsi natolik, ze uz sprej nepomuze. Jednou se mi to stalo.

     
    Komentář ze dne: 20.05.2015 11:40:46     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Provoz v zimě
    nene..pichnes (najedes na sroub atp.)..zjistis to a zacpes to knotem..nafouknes bombickou. Syci to? Vypustis kolo,nastrikas sprej,kterej docpe netesnosti kolem knotu a nafoukne kolo.
    Dira,kterou neucpe knot,je stejne moc velka na opravu (do 9mm) a musi se vyhodit guma.

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 20:33:48     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Provoz v zimě
    Ano? Kolik se do ni vejde plynu?

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 21:27:55     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Provoz v zimě
    Je tu s tím zrovna kamarád na návštěvě, tak jsem vzal metr. A použitelný válec (40 litrů a víc) se tam o pár centimetrů nevejde.

    Při složené střeše je tam na výšku cca 22 cm a šířka je 103 cm. Takže z dostupných válců maximálně 20 cm průměr a 88 cm délka. Vodní objem 25 litrů. Možná při odstranění tapezierungu by se tam nějak vmáčkla třicítka. Obojí je vtip a ne alternativní pohon. Mohl bys tam ty válce dát dva, ale pak Tě schvalování té přestavby vjde třeba na polovinu ceny auta...

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 22:31:10     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Provoz v zimě
    Mestskemu vozitku 25 litru vodniho objemu, tedy nejakych 20 - 22 realneho, tak nejak musi stacit, pokud se clovek smiri s tim, ze halt bude tankovat kazde tri dny. Na dlouhe cesty se to stejne z cele rady duvodu moc nehodi.

     
    Komentář ze dne: 20.05.2015 14:34:07     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Provoz v zimě
    Aby se u takovýho auta vůbec zaplatila přestavba na LPG. Když se s ním nebude moc jezdit.

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 20:32:25     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Provoz v zimě
    Ja to na LPG mam. Mam tam 40l toroid na nejakych 350 km (2.0, 138k). Roleta, nad kterou se sklapi strecha, je vpredu primo nad tim a dozadu stoupa nahoru. toroid je asi pres pulku mista, ktery zustane po sklopeni strechy.
    Valcovy nadrze nejsou dlouhy, ale jen kratky burty, takze se tam vejde jen 33l do ktere natankujes jen 27-29 l, podle toho, na kolik zlomis montaznika, ktery priohne plovak na ventilu, ktery vypina pritok pri tankovani. Toroid vysel jako jediny pouzitelny.

    206CC rezervu nema. ja rezervu potreboval od r. 1997 myslim jednou a podruhy jsem pichnul na motorce, takze tam to bylo jasny hned. v obou pripadech jsem to vyresil tesnicima knotama na dojezd k pneuservisu.

     
    Komentář ze dne: 20.05.2015 11:02:31     Reagovat
    Autor: cane - cane
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Provoz v zimě
    Valcova nadrz na 33l nema moc smysl, s tim bych sotva dojel z Brna do Prahy. To uz je opravdu lepsi ten toroid.
    Co jsou tesnici knoty?

     
    Komentář ze dne: 20.05.2015 11:23:17     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Provoz v zimě
    Představ si připínáček. Vyrob ho z gumy a o dost větší. Pak ho „zapíchni“ do pneumatiky zevnitř. Samozřejmě že se tam nezapichuje, ale je na to udělátko, které to umožní aplikovat zvenčí. Ale výsledek je stejný.

     
    Komentář ze dne: 20.05.2015 11:24:35     Reagovat
    Autor: cane - cane
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Provoz v zimě
    Tak to se muze hodit, pokud nebudu mit rezervu, bude to lepsi, nez nic :-)

     
    Komentář ze dne: 20.05.2015 11:35:10     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Provoz v zimě
    Pokud to charakter poškození povolí, je to fajn věc. I když je lepší to pak nechat v servisu překontrolovat a opravit pořádně. Ono se to dělá podobně, ale přece jen v prostředí dílny, kdy se vše očistí apod. je ta oprava trochu kvalitnější než když to tam flákneš někde u škarpy.

     
    Komentář ze dne: 20.05.2015 11:28:48     Reagovat
    Autor: Sysopek - Sysik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Provoz v zimě
    Ma to par much. Jedna je ta, ze nikdo nevi, jak je narusen kord. V Nemecku od techto steftu davaji uplne ruce pryc. Pred patnacti lety to i tam byla bomba.

    No a druhy problem je, ze nektera lepidla k temto steftum jsou vodou rozpustna, takze pokud se jede v desti....

    Ale je to lepsi jak nic, to bez debat.

     
    Komentář ze dne: 20.05.2015 20:27:19     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Provoz v zimě
    Hm...ale to neni ono. To je jiny system.
    Tesnici knoty jsou toto:
    www.dalfos-moto.cz/fotky6185/fotos/_vyr_240lepici-sada-na-opravu-pneumatik- velka-363.jpg

     
    Komentář ze dne: 20.05.2015 20:24:07     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Provoz v zimě
    www.imgup.cz/images/2015/05/20/image.jpg
    www.imgup.cz/images/2015/05/20/image4c844.jpg
    www.imgup.cz/images/2015/05/20/image69ac5.jpg

    Misto pod roletkou ma vpredu vysku 22 cm, vzadu 27 cm.
    Vedle toroidu s vyuzitelnym objemem nejakych 38,5 litru plynu je misto 52x63cm, coz je asi 120 litru prostoru. Napr. obleceni pro dva na vikend se tam vejde v pohode.

     
    Komentář ze dne: 21.05.2015 00:44:49     Reagovat
    Autor: cane - cane
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Provoz v zimě
    To vypada uplne v pohode, batoh a par veci se tam bez problemu vejdou. Diky!

     
    Komentář ze dne: 21.05.2015 12:46:42     Reagovat
    Autor: cane - cane
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Provoz v zimě
    Na kolik tak muze vyjit prestavba na LPG? Podle tohoto ceniku to odhaduju na 20-25000, muze byt?
    http://www.autolpg.cz/cenik-montazi-lpg-34.html

     
    Komentář ze dne: 21.05.2015 16:40:59     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Provoz v zimě
    Jo, to odpovida.? Ja to mel za 19.900 do CC a mam italskej system Lovato.

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 00:05:15     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re: Provoz v zimě
    Kabriolet s plechovou střechou neexistuje.

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 11:14:52     Reagovat
    Autor: cane - cane
    Titulek:Re: Re: Provoz v zimě
    Co je tedy potom Peugeot 206cc?

     
    Komentář ze dne: 19.05.2015 20:34:40     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Provoz v zimě
    Coupé cabrio...proto CC 8o)

    Komentář ze dne: 20.05.2015 10:43:47     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:
    "ale dvoumetrovky by se tam vešly, kdyby na takových prknech ještě dnes někdo chtěl jezdit."

    nejen že chtěl, ale i jezdí:)

     
    Komentář ze dne: 20.05.2015 16:47:44     Reagovat
    Autor: JMH - JMH
    Titulek:Re:
    Já mám na svou váhu 210cm medium nebo stiff, a rozhodně nejsem výjimka. Samozřejmě na klasiku. Na bruslení, i kvůli slabší technice, používám 190...

     
    Komentář ze dne: 20.05.2015 18:16:08     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re:
    No já je mám na jízdu po sjezdovce:).

    Komentář ze dne: 05.10.2015 00:14:41     Reagovat
    Autor: Marty - Neregistrovaný
    Titulek:Denon?
    Hoj, jsi si jisty poctem repro u takhle holobytne verze a dodavatelem audia?

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.