Komentáře ke článku: Test: Seat Leon II 1.4-16V 63kW (ze dne 18.10.2009, autor článku: D-FENS)
Přidat nový komentář
|
Tak ten středovej panel je opravdu, opravdu velmi hnusnej! V tom se ale hodně odráží to, že je to brané jako auto nižší kategorie.
Jinak mi v tom článku chybí D-FENSI, jaký byl tvůj vztah k tomuto vozíku. Jak si vybíral nástupce za Cordobu, tak bych si býval vsadil na tohle, nebo Bravo.
|
|
|
Jako obr (205 cm) vnímám středový panel jako obrovský problém většiny současných aut, a to včetně "vyšších" kategorií. Nechápu, proč uprostřed palubní desky musí být ten nabubřelý plastový edém, když ovládací prvky a audio by se v dnešní době bez problémů vešly do mnohem menšího prostoru. Je to snad proto, aby se trpaslíci cítili jako v kokpitu raketoplánu?
Ano, pohlížím na to ryze sobecky: Nemaje šanci strčit si nohy pod volant (na velikosti auta tady skutečně nezáleží), potřebuji, aby mezi volantem a středovým panelem měla moje pravá noha alespoň pár centimetrů volného prostoru pro pohyb do stran, jinak mě do hodiny chytá křeč. To je prakticky jediný důvod, proč dosud jezdím ve stařičkém Escortu MKVII s hubeným středovým panelem, ač bych už dávno potřeboval něco novějšího. Ano zkoušel jsem i Leona - pro pravou nohu děs, běs,
Copak je středový panel novodobou modlou, která se rok od roku musí zvětšovat? Copak jsou navždy pryč časy starých amerik, které se bez té ohavné prostřední výdutě obešly?
|
|
|
Tak si tu ameriku kupte, já zase ocením, když si mám o co opřít koleno, kam zahodit zásobník, kde skladovat pochutiny a smerem dále dozadu i o co opřít loket.
|
|
|
Slušné auto má sedadlo vybavené sklápěcí opěrkou :)
Osobně jsem byl s amerikami bez té věci také spokojenější, ačkoli musím přiznat, že nemít ji v RR, nevěděl bych, kam instalovat počítač ;)
|
|
|
Prosím vás, u kterého auta kromě dodávky a kamionu jde ve středové konzoli skladovat pochutiny a zásobník?
|
|
|
To zalezi jaky zasobnik a jake pochutiny... Par tycinek Mars, energeticke bonbony a zasobnik na 15 lugeru se vejde do odkladaci schranky ve stredove konsoli skoro u vseho...
|
|
|
Já vím, ale od 90. let je trendy odkládací schránky do středových konsolí nedávat (třeba Mondeo ale těch příkladů by se dalo najít spousta). Ale to byl jen takový povzdech...
|
|
|
Mám za to, že tím byl míněn středový tunel, plynule přecházející v tzv. cubby box. Do nějž se to vše vejde bez obtíží i u aut velmi malých (jako je třeba mé Volvo).
|
|
|
Ač se mně staré ameriky líbí, nejsem fanda natolik velký, abych si mohl dovolit provozovat 40 let staré auto. Jsem přesně ten "rodinnej typ" a "starej dědek", který se potřebuje nějak dostat z bodu A do bodu B a je mu vcelku putna, jak mu to sedí v zatáčkách a táhne "vocpodu" (i "vochora"), natož aby trávil víkendy opravami a údržbou.
Váš zásobník i vaše pochutiny vám neberu, já holt mám místo nich přerostlé hnáty. A tak si kysele říkám, proč na trhu musí být stovky různých typů aut, a přitom všechny stejné.
|
|
|
Meřím stejně, pořiďte si pořádně nastavitelný volant. Nemám problém sedět v Oktávce, u vyšších řad ten problém odpada. Můžu poslat fotku jak sedím v autě střední třídy s dobře stavitelným volantem a do ničeho nedrkám. Velké středové panely u některých aut jsou ale hnus, občas do kolena tlačí, když si člověk chce dát nohu bokem při jízdě s tempomatem. Zkuste Volvo, výborně vyřešeno.
|
|
|
Ano, nastavitelný volant (a sedačka) jsou nutnou podmínkou. Ale ani s nimi jsem se v oktávce nijak pohodlně necítil (nebo že by existovaly různé varianty sedaček a stavitelných volantů?).
Kupodivu ve stodvacítce (blahé paměti) jsem ten problém neměl.
|
|
|
Musím souhlasit. nemám sice 205 cm, jen 178, ale nějak křivě jsem narostl a nohy mám delší než dvoumetrový chlap. Za mne si nikdo nesedne pomalu ani ve focusu, o oktávce ani nemluvě. Tam jsem se nesrovnal ani vpředu. Mám problém, že pokud chci mít nohy pohodlně, pomalu nedosáhnu na volant, pokud mám opěradlo na sedáku rozumně sklopené vzad a ne na kolmo. Volant vytažený na doraz, pak řídím s rukama napnutýma. Pohodlně se mi kupodivu jezdilo a občas ještě jezdí ve staré Š 1000 MB. Středové panely u modernějších aut mně nedovolí, abych měl kolena kousek od sebe, takže se mi jednak při delší jízdě paří pytel a navíc si musím dát sedák víc dozadu. Hrůza byla právě v oktávce, kde jsem trpěl jak bolševický pes a prosil šéfa o jiné auto. Napřed mne prohnal různými typy oktávek, než mě posadil do focusu. Ani ten není žádná sláva, ale oproti srovnatelným vozům je tak pohodlný, že jsem si jej pořídil i domů.
|
|
|
Jinak pro lidi s politicky korektne receno "nestandardnim" pomerem trup/koncetiny se daji do Focusu za pomerne prijatelny peniz poridit stavitelne pedaly - prijemna vec, sice si za vas uz nikdo nesedne, ale se sedackou uplne vzadu a vutazenym volantem se s koleny dostanete bezpecne mimo stredovy sloupek. Fakt me potesilo me ze u Fordu mysli i na mensiny :-)
|
|
|
Tak si kupte Volvo, ty mají středové panely poměrně hubené a celkově to bude určitě lepší volba než američka... ;)
|
|
|
V čem to bude celkově lepší volba? Volvo se slušným motorem bude žrát stejně, jako lecjaká Amerika, takže jedině snad tužší podvozek, pokud člověk touží po vymetání kroutících se okresek.
|
|
|
Tak to těžko. Nevím co si přesně předtavujete pod "lecjakou Amerikou", ale třeba 2,0T od Volva je výbornej motor a žere 9-11 litrů. K tomu komfort, spolehlivost... nechci tu dělat z Volva nej auto, ale oproti americe je to jasná volba.
|
|
|
No, já nevím. Obě má Volva mají třílitry, a jakkoli si nějak zásadně nestěžuji, stejně jsou to motory ukrutně malé.
Spotřeba? Koho probůh zajímá spotřeba?!? Mám auto na to, aby mne dopravilo tam, kam si přeji, co možná nejbezpečněji, co možná nejpohodlněji, co možná nejpříjemněji -- ale spotřeba je daleko méně zajímavá než barva koberečků.
Stran komfortu by se měl vyjádřit spíše JJ, jenž má více zkušeností s moderními amerikami; nabyl jsem ale dojmu, že komfortní doplňky, jež jsou v Evropě (i na severu) špičkovou příplatkovou výbavou považují američané za obyčejný standard.
A mé ameriky -- uznávám, že starší -- byly vždy spolehlivější, než má Volva.
Nic proti Volvu, je to dobré auto; mrzí mne, že už mám jen jedno (a mrzí mne, že nejspíše někdy napřesrok dojezdí i to), ale pokud je volba Volvo nebo amerika, je naprosto jednoznačná: amerika. Volva jsou obecně lepší než většina ostatních evropských vozů -- ale horší, než většina amerických.
|
|
|
Jak ktere doplnky. To, co pozaduji po autech ja, ameriky v zakladni vybave take vetsinou nemaji nebo az v nejakych high-end paketech (pridavne topeni, vicezonova automaticka klimatizace, ventilovane sedacky, adaptivni tempomaty, cidla, parkovaci automaty apod.).
Jinak trochu si protirecis "Obě má Volva mají třílitry" a "mrzí mne, že už mám jen jedno", jsem zvedav, kdo te chyti za slovo.
A nakonec -- spotreba neni tak nedulezity parametr, pochopitelne ve spojeni s velikosti nadrze. Zastavovat kazdych 300 - 500 km na benzince u nekterych nedomyslenych aut je opravdu neprijemne. Dalsi veci je to, ze navsteva benzinky znamena take sponsoring statu a proto je vhodne mit auto s co nejvetsim dojezdem, aby si clovek obcas natankoval nekde nejaka nezdanena paliva pripade paliva v zemi, kde panovnik neni takovy vydriduch, jako zdejsi lid.
|
|
|
Jo, pardon, mělo tam být "měla", samozřejmě.
Uznávám, že akční radius není nepodstatný faktor (a je to také to jediné, co mluví ve prospěch kadlekadle). Prozatím to částečně řeším tak, že tam (tedy v RR, ne ve Volvu) mám místo na 100 l benzinu a na 90 l LPG, a uvažuji ještě o přídavné benzinové nádrži.
Už by konečně někdo mohl dořešit tu studenou fúzi :)
|
|
|
|
Do jaký tramtárie s tím autem jezdíš, že chceš přídavnou nádrž?
|
|
|
"....navsteva benzinky znamena take sponsoring statu a proto je vhodne mit auto s co nejvetsim dojezdem, aby si clovek obcas natankoval nekde nejaka nezdanena paliva pripade paliva v zemi, kde panovnik neni takovy vydriduch, jako zdejsi lid".
Tak musím se přiznat, že bych si asi příliš netroufl krmit Buicka nějakými chcankami z Užhorodu (jakkoliv jsou ameriky prý vůči špatným palivům odolné).
|
|
|
Tak mě třeba spotřeba zajímá. Nevím, ale je to celkem dost peněz, co dá člověk za benzín a rozdíl 1 l /100 km mi dělá při současných 28,- Kč/litr a 20.000 km ročně celkem nezanedbatelných 5600,- Kč, za ty už se něco koupit dá (není to žádná trága ztráta, ale jsou za to třeba pohorky).
|
|
|
A teď si představte, kolik byste ušetřil, kdybyste jezdil na kole!
|
|
|
Obecně si dovolím tvrdit, že pokud sobě člověk pořídí auto se slabým motorem a papírově úžasnou spotřebou, bude se jeho reálná spotřeba pohybovat zhruba na úrovni nějakého dvoulitru, který není potřeba moc prohánět, aby držel nějaké to standardní tempo.
Mám C1, který dokáže jet za 5l/100km po městě a za 4,5 mimo město. Spotřebu ale nehlídám, motokára mne baví velmi a tak jezdím za něco-málo-přes-šest bez rozdílu kde, protože po městě jezdím svižně a mimo město také, což se projeví. Mít benzinový dvoulitr, jezdím stejně svižně za +/- stejné peníze, ale táhnu s sebou 700kg plechu navíc a na polovině míst k parkování, využitelných pro C1, nezaparkuju.
|
|
|
"Spotřeba? Koho probůh zajímá spotřeba?!?"
No, pokud vyjezdíte jednu nádrž týdně, tak Vás docela zajímá, jestli ta nádrž vyjde na 600,- Kč jako u mého Favoritu s LPG, nebo 2.600,- Kč, jako u mého Buicka bez LPG ;-) Jednak ušetříte poměrně dost peněz, které můžete utratit daleko zábavněji (romantická večeře s partnerkou třeba), druhak neděláte fiskálu dojnou krávu. Schválně, kolik z těch osmi tisíc by si vzal stát?
|
|
|
Já mam V40 s 1,8 a jelikož jezdím max. ve dvou lidech + pes, nestěžuju si.
Spotřebu jsem neřešil u žádného auta jaké jsem kdy měl. Prostě natankuju plnou a když se rozsvítí hladový oko, natankuju opět plnou. Uváděl jsem ji jen v reakci na příspěvek JJ, který reagoval na ten můj předchozí. Takže než se do mě začneš srát, přečti si celou předcházející diskuzi :) navíc spotřebu řeší řekl bych tak 80% lidí co znám.
S amerikama zkušenosti nemám, ale co se spolehlivosti týče, nečetl jsem o nich nic dobrého. Možná je to ve skutečnosti jinak, nicméně za Volvíka bych neměnil.
|
|
|
ja mam jen posranejch 185cm a souhlasim s Vami. Tuhle sem byl na testovani nekolika vozidel a vsude je tahle ohavnost (Prius, Passat, Octa, Kuga, Fiesta dokonce i vitara i kdyz ta nejmin). A sluzebni primera je zvlaste vypecena to je malinko pomsta meho zamestnavatele.
Pohodlne se usadim zasadne jen do strarych aut bohuzel. Muj byvaly civic 1997 uplne v pohode, drahe BMW E30 sice mrnavy auto, ale vejdu se tam i s pravou nohou. 1990 ford thunderbird, ale tam jde s pis o to, ze auto je siroky jako dodavka :) No a ted muj 1997 Jeep taky v poho a 1993 mensi jeep taky v poho i kdyz celkem uzky auto.
|
|
|
A taky nám DF stárne, poslední dobou se z recensí vytrácí kategorie "sex v autě" ;-)
|
|
|
Jo jo, DF už má splněno :-).
|
|
|
Vůbec nevím, o čem to mluvíš ;-)
|
|
|
Dodatek - možnosti sexuálního vyžití v Seatu Leon
Pro osoby bez fantazie skýtá španělský substitut poměrně málo prostoru. Interiér podle všeho navrhoval impotent, jinak si nelze vyložit poměrně vysokou strukturu kolem řadící páky, která je protažena do výšky, aby se tam daly umístit stojánky na nápoje. Tím sice budou uspokojeni recenzenti ze Světa motorů, ale pro běžného uživatele, který nechce s autem jen jezdit, je to problém. Vytváří fyzický předěl mezi řidičem a spolujezdkyní, který dokáže být skutečně na obtíž. Je to, jako by někdo nabil doprostřed manželské postele prkno. Rovněž omezený prostor nad hlavou posádky nevypadá slibně.
Nízký podvozek neumožňuje zajet na polní cestu. Slibně vypadá nízko položená kapota prostá otravných výstupků, což by patrně byla alternativa první volby, ale v kombinaci s předchozím do toho půjdou asi jen exhibicionisté, kteří nechtějí kvůli troše zábavičky prorazit olejovou vanu a pak volat gay escort servis známý jako Seat Assistance.
Celkový verdikt: Ego faktor: průměr. Efekt pouze na pipky u střední zdravotní a starší bičiz, co špatně vidí a myslí si, že je to Alfa. Sexergonomie: Podprůměr. Prostor: Průměr, pro osoby s gumovými kostmi nadprůměr.
|
|
|
No, takhle jak to líčíš by to mohlo taky zajímat některá koťátka z úchylné komunity - potrpí si na rozličná nepohodlí, protivenství a bolestivé rýpání do měkkých částí těla :-) Má to v kufru nějaká pevná oka?
|
|
|
je tam plastový háček na zavěšení tašky s nákupem a 12V pro lampičku.
|
|
|
Tak teď si nějak nevybavuji, jakouže to Alfu může připomínat ;-)
Možná...zdálky...po tmě...ale fuj.
Navíc nemá tak výrazné Scudetto.
Taliáni asi znaj problematiku polních cest, vanu + př. nápravu chrání nějaká výztuha, ale odsere to vždy středový výfuk. (světlá výška cca 120mm)
|
|
uz jsem si myslel, ze ma dfens uchylku v tech seatovskejch krapech:). prakticky nic novyho. jejich "eso" exeo je 10 let stara A4. kdyz jsem videl letos stanek seatu ve frankfurtu, pochopil jsem proc tam u nich bylo nejak vyznamne volneji nez u ostatnich:) zadny tlacici se davy. nedivim se.
|
|
|
Mě na exeu zejména udivilo to, že vzadu je úplně stejně místa jako v Octavii I
|
|
... zas tak neodsuzoval. Jedno mám (primárně bylo určeno pro důchodce) a je s ním docela sranda. Ono těch 125 kW dělá přece jen svoje :-D
|
|
Osobně se mi Leon designově z venku velmi libí, ale jinak mi přijde tak nějak kulantně řečeno na hovno. S tou 1,4 je to chcípák a nějaké řeči o snaživém motůrky s hezkým zvukem jsou lhaním si do kapsy. A slušné motory jsou v tom drahé.
Klidně mě kamenujte, ale když jsem řešil nové auto (trocha radosti za pár peněz, dost místa, hlavní mission ale vození dětí do školky a na kroužky), vyšel mi z toho debilní, duši postrádající, psožroutský Hyundai i30. O pár tisíc levnější, ale bezpečnější a prostornější 1,6 - 93kW vs. 1.4 63kW v Leonu. Je fakt, že jsem tudlevá cestou podél Labe do Děčína zažil auto emocion v praxi. Předjel jsem s koly na střeše ubohého řidiče AutoEmocion Silan Social Edition, protože jsem si nevšiml. že zrychluje a závodí. AutoEmotion v tom ale bylo. Srandovní panáček s křečí v pravé nožičce sálal negativní energií a rytmickým škubaním svého těla a tlakem do volantu se pokoušel ze svého verglu dostat o 0.056km/h vyšší rychlost. Ale objektivně musím uznat. že ten Leon i v té smutné rychlosti vypadal, že jede rychle (on tak vypadá i když stojí), zatímco moje korejská kachna bez ducha mu s ospalým výrazem velmi rychle ukázala svojí baculatou prdel. Jo, a i v základní verzi to dost dobře hraje :-))
Prostě občas není špatné odhodit předsudky.
|
|
|
Co si budem povídat, kudy chodím, tudy slyším i30 a Hyundai obecně býti sráč...., ale já mám pocit že dnešní auta sou všecky úplně stejný sráč, VW, Volvo apod. je asi kvalitnější, ale za 2x tak velkou cenu to nestojí. v mém případě třeba než žabožrouta s hnusným rádobyart designem a průměrnou kvalitou, rozhodně radši "bezpohlavního" korejce ze slezska. Apropo co se týče toho puncu auta bez duše - nemáte pocit, že až na výjimky (A-R např.) moderní auta nemají duši všechny? Jak by ji taky měly mít, když jsou donekonečna optimalizovány elektronicky, že....
A kdybych chtěl nové auto pro rodinu, tak si tu 30 v kombíku a vzákladu kupím, protože nemám zbytečných 100-200 tis.kč navíc na to samé s jiným logem na kapotě.
|
|
|
Taktak, duše z aut odešla. Ano Alfa jí má. Trochu i třeba ten Leon. Tuhle jsem koukal na svojí i30 stojící mezi Pažoutem, aktuální OII a Aurisem a říkal jsem si, že kdyby člověk libovolně přeházel loga na čumákách, nikdo by si ničeho nevšiml. Mám i30 ještě Korejskou, Nošovickou bych si dřív jak za rok asi nekoupil (než si sedne výroba) a na tom autě nevidím nijak zvlášť jiný poměr věcí sere mě / baví mě, než na jiných, co jsem jezdil. Baví mě: super motor (hej, Evropo nespi - co udělat tichý úsporný a jednoduchý motor, který jede jak fretka?), obrovský vnitřní prosotor (mám kombíka), nadprůměrné brzdy a super audio. Pak je tam pár věcí, co mě nijak nebereou kladně ani záporně, jako je podvozek, řízení, řazení, zpracování a pár věcí mě tam sejří. Třeba debilně poddimenzovaná spojka, nebo idiotská klimatizace. No ale za cenu lepší Fabie kombi bych tomu autu odpostil mnohem víc špatných vlastností. Prostě low cost jako každý jiný, jenom levnější a s lepším motorem.
Asi jediné, s čím bych měl problém by bylo auto z Číny. Ne proto, že není dost nobl (to už mě přešlo), ale prostě bych s tím měl morální problém. Auto od komoušů, co nechají vlastní lidi chcípat a jednou nás sežerou. Nehodlám tomu asistovat víc než je nutné. Korejce nemusím, ale víceméně je to kapitalistická demokracie a víceméně se tam k lidem a přírodě chovají jakž-takž.
|
|
|
S i30 jsem strávil velmi příjemných 14 dnů loni na dovolené ve Španělsku. A nemůžu proti tomu autu říct ani popel. Prostorný interiér, žádná "pouťová výzdoba", která se už dnes u mnoha jiných značek stala pravidlem. Byl tam 66 kw diesel, který ale byl na to auto už docela slabý a ten silnější 85 kw udělá jistě službu mnohem lepší - anebo ten 1.6 benzín.
V rodině máme taky ceeda, 1.4 74 kw, tuhle jsem to byl na dálnici projet, je fakt, že na delší cesty by se asi pár koníků navíc šiklo, ale podvozek super, interiér ok, při jízdě v městě a mimo město (kromě dálnice) o tom motoru skoro nevíte a koupit se to dá už za o pár drobných méně, než 300 papouchů i s klimou.
Upřímně řečeno, nevím, co proti tomuhle může koncern nabídnout... Věřím tomu, že ty jejich nový turbobenzíny špatný nebudou, ale taky si za ně nechaj sakra zaplatit.
|
|
Na to ze to pisal sam D-FENS, cakal som ze si do toto auta rypne viac :)
Mam tento zazrak na kolieskach, prave v spominanej "doprasenej" verzii interieru. Neviem, ja som si na ten design velmi rychlo zvykol a dnes (skoro 4 rokoch) mu nic nevycitam. Ale to bude asi moja uchylka, lebo mne sa prave ta jednoduchost a strohost paci. (poznate znacku NOD ? ) Je to o 100 bodov lepsie ako preumelkovane budicky imitujuce ovladaci panel J.L.Picarda pre bukvicakov, ci falosny pocit luxusu z plasu oblepeneho fotkou dreva. Inac je to aj moja zachrana- polovica "seat komunity" ktoru poznam a kupili si Leona s 2zonovou klimou v prvych rokov, bola s nimi v servise ako na klaviri. Neustale tam nieco cvakalo, praskalo, tukalo klikalo... viac ako v jaskynke 7mich trpazlikov.
A predsa, clovek nemoze cakat ze v aute nizsej strednej bude mat budiky ako z Lexusu.
cita pravda je, ze podvozok ako taky je nasjlepsim dielom celeho auta. Ale tu vidno ako "nie je platforma, ako platforma". Sice je to VW koncern, ale podvozok stavalo Audi a nie VW. Kazdy servisak, alebo servisny manual vam to potvrdi, ze Leon II ma podvozok totozny s A3kou a nie s Golfom (O II). Prikladom je vedenie zvodov a vyfuku, inac riesene zavesenie zadnej napravy, stabilizator navyse a ma niektore nastavenia pri geometrii ktore Golf nema.
Motor, mam tam spominany old-time 1,6 8V, no okrem maleho vykonu (105ps) mu nemam co vycitat. Ono zas, skok na 16V nebol v motoroch sam o sebe nejakou zachranou, skor sa stal modlou soferov (mat 16V napis na aute! :))) ), podobne ako napis TeeeDeeeeIiiiii v cervenom. 8V motory maju lepsi zaber krutiaceho momentu v spodnom spektre otacok. 16V naproti tomu vynika nizsou spotrebou vo vysokych otackach. Lenze, ruku na srdce, kto z vas jazdi s vasim 16V pravidelne a dlhodobo nad 4,5- 5tis ot? (mimo dialnice asi nikto). Jazdim denne 120km mimo mesta (tak 120 km/h mimo obce, obcas dedinky...) a mam dlhodobo priemer 7,4-7,6, podla toho ci je teplo, zima, kolony, vietor a pod.
ak som v aute sam, je motor postacujuci, no netvrdim ze by to neznieslo +30/40ps navyse, hlavne ak nalozim 4 ludi a batozinu. Vtedy aj zacina byt auto mierne nedotacave a neochotne s malou razanciou meni smer... inac ak su tam 2 ludia, su ostre sikany potesenim....
K posudzovaniu tej "zastaralosti" koncepcie 1,6 8V by som len navrhol D-FENSovi, nech skoci do kramu s autami AutoUnion a pozre co to ma pod kapotou nova Audi A3 1,6 ;) Hej, presne ten isty motor... dokonca ten moj v Leone ma v technicaku napisane ako vyrobcu motora Audi AG a ich tipove oznacenie. No a nemyslim si ze by Audi, tak uporne sa snaziaci predat trosku lepsi VW za cenu premiovej znacky daval do vlastnych aut "zastaraly a vybehovy" motor. Totiz nie vsetko "starokoncepcne" je aj zastarale a zle, casto krat vie takatu zastaralost prekvapit a dokonca predcit nasledovnika.
|
|
|
|
pardon, preklep... jasne ze som myslel NAD
a este
najslepsi - najlepsi
takatu - takuto
a pod...
obcas mi ujdu prsty :)
|
|
|
Na prsty kašli. já jenom nevěděl, jestli myslíš, co myslím, že myslíš :-)
|
|
Mám souseda kreténa a jezdí v Seatu, oba jeho synové taky.Taky kreténi.Čili i přes snahu bejt nestrannej, Seat to má u mě celkem blbý.
Osobně nemám proti Leonovi celkem nic--ale , když tohle kontroverzní auto, tak aspoň motor co tomu dá trochu švih.
Čili než novej 1.4 dejchavičnej, tak šupky dupky pro 4-5 let starýho t León Cupra 2.8 V6 4x4,nebo León Cupra R1.8 T. Pak tohle auto toleruju a neirituje mě.
Filozofie F 1.2 HTP nic neslibuje a nic neatakuje-filozofie Leon 1.4 naznačuje co nedokáže splnit
--tak co, tak nic tak slez... :-( nekonečná masturbace....
,většinou v 1.4 bude sedět klouček s nohou na podlaze a s brutálně přiblblým výrazem v tváři- agresor "опасныйj". :-)
|
|
|
To jako dneska SEAT nedělá Leon Cupra? 265 koní ti nestačí, že musíš "šupky dupky" pro 5 let starej Leon?
Leon neni favorit, kterej se vyráběl jen s jedním motorem 1.3 a moh sis vybrat jenom jestli chceš karburátor nebo vstřikování.
|
|
To je samozřejmě jasný, no pokud je tady testován základní
model, předpokládám finanční limit na tohle uvažovaný auto /třeba primárně určený pro manželku /a to se s
cenou nových vrcholných verzí rozhodně nepotkává ,
no o sobotě je radost takovou zamaskovanou R1.8T jako "ojetou nákupní tašku " :-),o kterou se žena pečlivě stará ,radost prohnat.... :-)
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Test: Seat Leon II 1.4-16V 63kW
|