D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Jak se jezdí v Asii
    (ze dne 11.03.2012, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 11.03.2012 22:27:46     Reagovat
    Autor: coyot - Nezahualcoyotl
    Titulek:pěkné počteníčko
    a dobré postřehy. Říkám to dávno, že silnice je ideálním prostředím pro sociologické průzkumy ;-)

     
    Komentář ze dne: 12.03.2012 12:47:59     Reagovat
    Autor: Karel666 - Karel666
    Titulek:Re: pěkné počteníčko
    Diky. je to muj prvni clanek tady tak jsem rad ze se snad libil. DFens nebo jiny dobrodinec musel v celem mem textu opravit diakritiku, protoze ja ji na pocitaci nemam nainstalovanou. to musela byt docela fuj prace....

     
    Komentář ze dne: 15.03.2012 12:50:06     Reagovat
    Autor: Japhy - Japhy
    Titulek:Re: Re: pěkné počteníčko
    Tuhle užitečnou pomůcku znáte? Poměrně solidní úspěšnost při doplňování.
    http://nlp.fi.muni.cz/cz_accent/index.php

     
    Komentář ze dne: 15.03.2012 13:10:49     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re: Re: Re: pěkné počteníčko
    ...zalozene mimochodem na zbytecne praci humanitarnich pseudovzdelancu, kteri vybudovali Cesky jazykovy korpus.

    Komentář ze dne: 12.03.2012 01:00:38     Reagovat
    Autor: sXe - Core
    Titulek:Thajsko
    Článek mi udělal velkou radost, podobný jsem si srovnával v hlavě již delší dobu. Byl by ovšem pouze o Thajsku, v Kamodze, Barmě a Laosu jsem byl jen na několika-denních výletech, za to v Thajsku jsem žil vlastně s místními cca půl roku. Autor přesně vystihl povahu lidí a situaci. Přidám několik poznatku:
    - přednost chodců přechodech je zlo zlo zlo. I mě to degeneruje tak že jsem letos v zimě v Bangkoku, málem vlezl pod auto...
    -v Thajsku musí mít přilbu na motocyklu řidič, spolujezdec nemusí. Málem jsem dostal pokutu 200bht :-) PO zaplacení policista upozorní, že můžeš 24hodin jezdit bez helmy
    -mám pocit, že motorky mohou být max obsah 250. Vyssi obsah je asi nejak specialne zdanen nebo jinak omezen
    -zbraně jsou zakázány, musí na ně být speciální povolení, ke kterému se civil nedostane. Přesto lidé zbraně vlastní a povícero kusech:-)
    -v zemi v podstatě neexistuje cyklismus. Thajec nechápe proč by měl jezdit na kole. Buď je tak chudej že nemá na jídlo natož na kolo nebo má na jídlo a když se potřebuje někam přepravovat jezdí na motorce.
    -mají explicitně rasové zákony, hlavně vůči jiným asiatům
    -benzín stojí cca 1/2 - 2/3 co u nás
    -naprosto úžasné je cestování vlakem, nechybí lůžkové vozy, jídelní vozy...to by snad bylo na samostatný článek

    Ta země člověka změní. Jako droga.

     
    Komentář ze dne: 12.03.2012 09:12:45     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Re: Thajsko
    Konkrétně mne by zkušenosti se železničním cestováním po Thajsku zajímaly :-).

     
    Komentář ze dne: 12.03.2012 12:23:49     Reagovat
    Autor: Karel666 - Karel666
    Titulek:Re: Thajsko
    -v Thajsku musí mít přilbu na motocyklu řidič, spolujezdec nemusí. Málem jsem dostal pokutu 200bht :-) PO zaplacení policista upozorní, že můžeš 24hodin jezdit bez helmy

    Ja sem pokutu dostal (jako ridic), argumentace, ze mam klobouk nepomohla :) Samozrejme zastavil me policista, ale zkasiroval me magistratni urednik co tam mel rozlozenej stolecek.

    -mám pocit, že motorky mohou být max obsah 250. Vyssi obsah je asi nejak specialne zdanen nebo jinak omezen

    Je to tak. Nekdy se to obchazi tim, ze se motorky dovazeji po dilech. Ted je velkych motorek dost boom, hlavne v pujcovnach.

    -mají explicitně rasové zákony, hlavně vůči jiným asiatům

    VSICHNI Asiati jsou rasisti :) Respektive uvedomuji si rozdily mezi rasami a vztahuji je k sobe. tak jako ja...

    -naprosto úžasné je cestování vlakem, nechybí lůžkové vozy, jídelní vozy...to by snad bylo na samostatný článek

    to zni zajimave! nezkousel jsem.

    - Ta země člověka změní. Jako droga.

    100% souhlasim. Premyslim o tom si tam vybudovat zimni sidlo, lec mimo jine na to nejsou prachy.





     
    Komentář ze dne: 12.03.2012 18:09:42     Reagovat
    Autor: Gonzalo - josefkra
    Titulek:Re: Thajsko
    To s tou helmou je jednoduché, musí se odkoukat místní doprava, na Koh Lantě se jezdilo bez helem a půjčovny je ani nedávaly (byl jsem tam před 5 lety), kousek dál na sever v Krabi už jezdili všichni s kbelíky a tam jsem dostal pokutu, za opakované přistižení mi hrozili trestem posezení ve vězení :-) vesměs všude, až na Krabi, jsem pak viděl řidiče s helmou, spolujezdci častěji bez nich.
    Motorky spíš s moterem kolem 0,1 litru, když už to bylo dělo tak 125ccm! :-D Pamatuji si Honda Dream, Wave, Air Blade. Čopry a silné silniční motorky jsem tam neviděl. Při půjčení z půjčoven na ulici je dobré si vozítko vyfotit ze všech stran. Cizinci se stávají terčem řadu scamů, při vracení by majitel žádal zaplatit za způsobenou škodu. U mě to byl odřený lak, fotku jsem měl a poslal jsem ho tak do háje (Trang u vlakového nádraží).
    Cestování vlakem někdo ocení a někdo ne, záleží na destinaci, vzdálenosti, časovou dobu (přes noc), volbě třídy. Busy jsou velmi konkurenceschopné vlakům co do ceny a (ne-)komfortu. :-) Mě se vlaky líbily, čím nižší třída tím víc kontaktů s místní faunou a flórou.
    Benzín na to je jednoduchá odpověď - není to jako u nás zatížené cca 10Kč spotřební daní litr a pak ještě 20% DPH! :-D

    Komentář ze dne: 12.03.2012 01:43:10     Reagovat
    Autor: Skalda - Skalda
    Titulek:odbocovani vlevo
    4. odstavec od konce... pokud (u nas) odbocujete vlevo a stihnete to driv nez byste se srazil z protijedoucim, neni to nezakonne (resp. v nesouladu s 361/2000). "Dani prednosti v jizde" znamena pocinat si tak, aby majitel prednosti nemusel nahle menit smer nebo rychlost. Na motorce se tohle prompti odboceni doleva (typicky pred vjetim ostatnich do krizovatky) povede docela casto a i pri pouziti auta se da na tuto situaci narazit (aniz by se nedala prednost samozrejme).

    3. odstavec od konce... velmi vystizne receno.

     
    Komentář ze dne: 12.03.2012 12:24:53     Reagovat
    Autor: Karel666 - Karel666
    Titulek:Re: odbocovani vlevo
    Aha to jsem si nikdy neuvedomil s tou prednosti! Dik.


    Komentář ze dne: 12.03.2012 10:17:46     Reagovat
    Autor: Smrtihlav - Smrtihlav
    Titulek:
    Velmi dobrý článek.
    Btw. přesně vystiženo chování duchen ve fábiích a oktávkách. Na silnici dávají na odiv svoji konformnost, pomalu=správně atd. Když nejedu podle pravidel ale podle zdravého rozumu, oktávka nebo fábijka se může rozskočit zlostí a troubí na mě jak vzteklá. Když mi má ta samá posádka dát možnost vjet z vedlejší na hlavní, neboť mezera není dostupná, neexistuje. Naopak mě velmi často pustí od pohledu pirát a vrah malých dětí s kočárky, v béemwé. Proč asi. Stejně tak pokud budou někoho okrádat cigáni s nožema v ruce, spíš to zkusí nějak překazit ten nonkonformní pirát. Strýc ve fábijce je hrdina jenom na silnici, ten si ruce pro nikoho nikdy neušpiní.

     
    Komentář ze dne: 12.03.2012 10:48:03     Reagovat
    Autor: CNNPRG - CNN
    Titulek:Re:
    Tak teď nevím jestli jezdím podle zdravého rozumu nebo pravidel, protože mě se to nestává.

    Můj strýc má (i) fábii a nemyslím si, že by neposkytl nezištnou pomoc. A syn má taky fábii a při řízení jsem ho vytrubovat nezažil, ale možná se jen krotil.

    No možná jsou to ve světle počtu oktávek a fábií na silnicích jen oboustranné plky:-).

     
    Komentář ze dne: 12.03.2012 12:25:46     Reagovat
    Autor: Karel666 - Karel666
    Titulek:Re: Re:
    Tak jeste ze mame tveho stryce, ten zachranuje statistiku.

     
    Komentář ze dne: 12.03.2012 12:51:33     Reagovat
    Autor: CNNPRG - CNN
    Titulek:Re: Re: Re:
    Jakou statistiku?

     
    Komentář ze dne: 21.03.2012 14:24:53     Reagovat
    Autor: jam - jam
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    statistiku ohleduplnych skodovkaru.

     
    Komentář ze dne: 12.03.2012 13:35:39     Reagovat
    Autor: Smrtihlav - Smrtihlav
    Titulek:Re: Re:
    Jasně, když jsem psal že určité povahy tíhnou k určitým značkám aut, tak jsem to vůbec nemyslel podle fuzzy logiky, ale myslel jsem to tak že úplně všichni, do jednoho, přes to nejede vlak, takže jestli se najde jeden prvek množiny, pro který to neplatí, tak jste mě drsně setřel a tímpádem vůbec nemám pravdu, takže sorry za hluboký omyl a všechno odvolávám.

     
    Komentář ze dne: 12.03.2012 17:57:39     Reagovat
    Autor: CNNPRG - CNN
    Titulek:Re: Re: Re:
    Netřeba se omlouvat, nikdo není neomylný.

     
    Komentář ze dne: 12.03.2012 18:02:26     Reagovat
    Autor: ! - iFos
    Titulek:Re: Re:
    Já taky nejspíš zrovna moc nezapadám do (HonzovyZZR) škatulky řidičů MPV, ale začal jsem si toho od té doby víc všímat a zjistil jsem, že v překvapivě mnoha případech (na toto konkrétní téma ;-) ) má ZZR bohužel celkem pravdu ... ale na fóbiáře jsem osobně už léta vyloženě vysazenej (skoro jako na cyklouny), tak obrovské množství negativních zážitků s řidiči těchto miniautíček už nemůže být dané jen tím velkým počtem Fábií ... tím spíše, že nemám pocit, že bych jich potkával zase o tolik víc než-li jiných značek ...

     
    Komentář ze dne: 12.03.2012 18:19:49     Reagovat
    Autor: CNNPRG - CNN
    Titulek:Re: Re: Re:
    Hmm...na argumenty pocitem mohu reagovat jen tak, že já ten pocit nemám a to přesto, že fábií je opravdu velký počet. Vlastně si nepamatuju, kdy jsem měl nějaký negativní zážitek zrovna s fábií.
    Možná je to tím, že převážně jezdím dle rozumu což někdy znamená i podle předpisů.

    Obdivuju pak všechny kdo jsou si schopni pamatovat (a katalogizovat) co, kdy, kde, s kým a pak řešili za dopravní situaci.

    Zajímalo by mě, zda kdyby byl masscar jiný model jiné značky, zda by řidičům tohoto auta byly přisuzovány stejné vlastnosti jako řidičům fabie.

     
    Komentář ze dne: 14.03.2012 13:08:43     Reagovat
    Autor: dup - dup
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Obecně se dá vysledovat, že piloti malejch sráčů prasej mnohem víc než ostatní skupiny (snad mimo maďarskejch kamionů). Že by ale byl rozdíl mezi fabiatiky a třeba puntaři jsem si nevšiml. Jen těch fabiatiků je mnohem víc.

    Komentář ze dne: 12.03.2012 12:40:21     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Nemecko
    Kdyz uz autor nastinil ke konci to rozhorceni z ridicu, kteri maji potrebu resit cizi prestupky, stejni idioti jsou i v Nemecku. Obvykle to vypada tak, ze dojedu na motorce Helmuta, ktery na dalnici jede v levem pruhu (protoze na horizontu vidi kamion). Pribrzdim, neuhyba, probliknu, neuhyba, zatroubim, neuhyba, podjedu prazdnym pravym pruhem, Helmut zacne troubit, zbesile blikat dalkovyma a rozhazovat rukama, co jsem si to kurva dovolil. Kreteni za volantem proste nejsou jen u nas.

     
    Komentář ze dne: 12.03.2012 12:46:51     Reagovat
    Autor: Karel666 - Karel666
    Titulek:Re: Nemecko
    Nemecky narod je slechteny k poslusnosti a dodrzovani pravidel bez premysleni.

     
    Komentář ze dne: 12.03.2012 13:38:47     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Nemecko
    Podle pravidel by ale dotyčný Helmut měl jet v pravém pruhu ;-)

     
    Komentář ze dne: 12.03.2012 13:54:50     Reagovat
    Autor: Jarda K - Jarda K
    Titulek:Re: Re: Re: Nemecko
    A já mám v živé paměti Rakouského pilota stříbrného E-čkového medvěda. Velice noblesní pán. Bílé vlasy i bíbr. Říkal jsem si, dle vizáže a auta, nejspíše doktor.
    Dovolil jsem si ho na dálnici dojet a předjet. Dle navigace v rovných 140km/h. Dočkal jsem se velkého hrození! Byl za mnou, hrozil. Najel vedle mě (po předjetí jsem se vrátil do pravého pruhu), hrozil. Předjel přede mě, hrozil. Inu stará Xantia a hlavně česká RZ...
    Pak tam lupnul asi tak 170 a zmizel v dáli. Asi se vracel z demonstrace proti Temelínu a těšil se na dceru (vnučku) ve sklepě. (Tento komentář se našim pubertálním dítkám veloce líbil.)

     
    Komentář ze dne: 12.03.2012 16:30:32     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Nemecko
    Mně vždycky fascinuje, jak jsou schopní ty svý rozjetý medvědy a bavory na krev zahamtnout, když jim na těch jejich slavných liniovkách, který maj už dneska taky na každým rohu, najednou blikne třeba 120. A přitom tam žádný radary většinou nejsou.

    A taky jsem minulou neděli viděl mnichovskou policii měřit rychlost hned pár metrů za cedulí začátek města, pravda, je to trošku nepřehledná komunikace, která navíc supluje chybějící jižní okruh, ale stejně.

     
    Komentář ze dne: 12.03.2012 16:44:18     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Re: Nemecko
    To je to východní obohacení. Já viděl v Rakousku policajty měřit autem zamáčknutý v křoví. Taky kousek za začátkem obce. Nebyl jsem sám, kdo si je se zájmem prohlížel. Při cestě zpět (cca za půl hodiny) už tam nebyli. Řekl bych, že se dostali do konfliktu s ochranou všeho zelenýho a někdo je napráskal náčelníkovi.

    Ale pořád to nedosahuje kvalit zdejších příslušníků, kteří jsou schopni v nějaké prdeli kousek od hranic v půl jedný ráno stavět navracející se lyžaře (z dáli viditelná rakev na střeše) a provádět dechová cvičení.

     
    Komentář ze dne: 12.03.2012 16:57:42     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Nemecko
    V Rakousku podle mě policie zabukaří odjakživa. Vůbec mi přijde, že policejní mentalita je tam dost podobná jako u nás. Včetně namátkových kontrolních kontrol, dejchání bez zjevné přičiny atd.


     
    Komentář ze dne: 12.03.2012 18:12:08     Reagovat
    Autor: ! - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Nemecko
    No já nevím, mne policajti stavěli v noci jen několikrát, ale snad jen jednou z toho zcela střízlivého a nedejchal jsem nikdy. Ovšem věděl jsem, že mám máslo na hlavě (resp. cosi jiného v krvi), takže jsem na ně byl raději celkem milý ;-) Navíc všichni co mne znají mi tvrdí, že na mě to prý není vůbec poznat, takže mi asi pomohlo i to ...

    PS: Dneska už to nedělám kromě nedávného případu, kdy jsem potřeboval akutně a nečekaně odvézt malou dcerku na chirurgickou pohotovost. Opravdu mne v tu chvíli nezajímalo, že v sobě mám cca 3 deci červeného ...

     
    Komentář ze dne: 15.03.2012 07:21:01     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Nemecko
    Po 3 deci vína se ožere snad jenom abstinent nebo dítě. Po tom bys nadejchal minimum a než by tě dotáhli na odběr krve, tak bys to odboural všechno ;)

     
    Komentář ze dne: 16.03.2012 00:15:20     Reagovat
    Autor: Noir - Noir
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Nemecko
    Co jsem v létě projížděl Solnohradsko, tak značka obec byla obvykle na prvním stavení v místě, kde už se o moc víc než 50 jet nedalo, dost často nebyla vůbec a vesnicí se projíždělo stovkou a jen k přechodu šoupli "80". A celkově mi přišlo, že se snaží rychlost moc neomezovat, ani retardáry sem tam nepotkal (natož radar).

    Komentář ze dne: 12.03.2012 16:08:20     Reagovat
    Autor: Mlok - Mlok
    Titulek:Projizdeni cervenych
    ...u nas to lidi nedelaji proto, ze za bukem bude stat PaCh a budou z toho problemy. Mozna by to jeste chtelo doplnit jak se chovaji PaChove v Asii :) Ale i tak hezke cteni !

    Komentář ze dne: 12.03.2012 16:11:44     Reagovat
    Autor: cmk - cmk
    Titulek:
    Podepisuji... Sveho casu jsem navstivil nekolik asijskych a nekolik jihoamerickych zemi.
    VSUDE se jezdi vice dle rozumu a mene dle nejakych psanych pravidel. A nikde jsem nezaznamenal problem.
    To proste jen to, cemu rikame "zapadni civilizace" potrebuje na kazdej prd stempl (kdo vi, mozna i ten prd by nemusel splnovat emisni limity).

     
    Komentář ze dne: 12.03.2012 16:25:19     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re:
    No nevím. Z loňské cesty po Číně jsem si nějak neodnesl dojem, že by tam jezdili dle rozumu. Spíš je to prostě všeobecný chaos. A kolize tam taky nejsou nijak ojedinělé, byť ty co jsem viděl na vlastní oči byly spíše drobné.

    A určitě se tam nejezdilo plynuleji, než v Evropě, to tedy ani omylem.




    Komentář ze dne: 12.03.2012 16:44:15     Reagovat
    Autor: Mem - Mem
    Titulek:
    OT: To automatické (?) doplnění diakritiky tomu textu moc nepomohlo, to mi přijde lepší to nechat příště bez ní.

    Jinak díky za zajímavé zkušenosti, jen s tím poučováním ohledně poutání, sedaček apod. bych se asi trochu krotil, úmrtnost na silnicích je v těchto zemích řádově jinde. V blízkém příbuzenstvu mám ženskou, která převážela 2 děti kamarádce, nepřipoutala je, a při banální nehodě děti zahynuly (ona zraněná lehce). Tam by stačil i obyčejný podsedák a pás, a tuhle lenost/bagatelizování mi opravdu nikdo nevyargumentuje.

    Ale tohle někdo nepochopí asi ani příkladem, před školou mi jedna protijedoucí ženská dávala přednost (všimla si na poslední chvíli), zadupla to z asi 30 km/h a její cca 8letý syn na sedačce spolujezdce flákl hlavou do palubky. Člověk by čekal, že alespoň potom ho připoutá, když ho vidí s brekem se držet za hlavu, ale ne, asi ho chtěla někde omlátit ještě z druhé strany ;)

    Komentář ze dne: 12.03.2012 17:06:05     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:
    Proč by němečtí věžoví řídící letového provozu z EDDF měli jít houfně do Čech?

    Komentář ze dne: 12.03.2012 19:05:57     Reagovat
    Autor: Krobach - Krobach
    Titulek:Snad jen více podrobností a méně stihomamu
    Chtěl bych autora pochválit hlavně za rady ohledně půjčování vozidel a popis odlišností silničního provozu v jednotlivých zemích, to může být pro méně zkušené cestovatele užitečné. Dokonce bych řekl, že právě na tyto detaily se článek mohl více zaměřit, na úkor místy až nekritického obdivu k lokálním dopravním zvyklostem. Ono totiž, co dobře plní svůj účel v Asii, nemusí už tolik vyhovovat v Evropě a naopak. Pokud např. v tuzemském silničním provozu zjistíme, že auto před námi řídí Asiat, pak se jen u málokoho dostaví pocit úlevy a očekávání jízdy "podle zdravého rozumu". Další autorem obdivované činnosti jako přetěžování motocyklů a převážení dětí bez sedaček nebo na korbách také nepramení z přání, dokonce ani z onoho "rozumu", nýbrž z možností místních obyvatel - prostě jim to tak musí stačit, lepší úroveň komfortu a bezpečnosti si většina nemůže dovolit.

    Neudivuje mě, že někdo, kdo se na jednu stranu neváhá pochlubit, že je "podnikatel", kterému "každý rok zbývá dost peněz na to, aby mohl s rodinou vyjet alespoň na část zimy do Asie" a na druhou stranu mu leží v žaludku výše příjmu německých leteckých dispečerů, považuje za základní českou vlastnost závist.

    Nemyslím si ani, že by zde příliš řidičů troubilo na ty, kteří spáchají přestupek, jímž nikoho neohrozí, ani neomezí. S tím se setkávám málokdy a jezdím denně. Podle mých zkušeností, co si tak všimnu v provozu, většinou troubí ti, kteří chtějí upozornit jiného řidiče, že je při svém manévru nevidí, nebo "oběti" prasáren, případně ti nervóznější ze spěchálků.
    Mezi chováním chlapíků ve fábiích a těch v oktáviích je podle mě rovněž rozdíl, ale to už bych zabíhal do detailů.

    Na závěr si neodpustím, abych se nepozastavil nad autorovou myšlenkou, že každý, kdo má lepší auto než škodovka, je hned považován za tuneláře... Taky jste si všimli, že, patrně jako protiváha extrémnějšího pojetí socialistického myšlení, podle kterého by mělo být skoro všechno úplně zadarmo, vzniklo něco, čemu pracovně říkám "živnostenský stihomam"? Příznaky by se daly popsat jako nápadně častý výskyt výrazů Stát, Daně, Okrádání, Závist nebo dokonce Komunisti ve slovníku pacientů. Z hlediska rovnováhy je zřejmě logické, že něco takového muselo vzniknout, jde ale o naprosto stejný druh omezenosti, jako ty socialistické extrémy.

     
    Komentář ze dne: 12.03.2012 20:14:19     Reagovat
    Autor: Karel666 - Karel666
    Titulek:Re: Snad jen více podrobností a méně stihomamu
    No asi je dobre ze tenhle web ctou i lide s druheho brehu i kdyz vlastne nevim k cemu jim to je. Zavidim vam ze ridite asi v jinem provozu nez ja. Vetsinu ostatnich poznamek jsem nepochopil, nepsal jsem ze kdo ma lepsi auto nez je vase skodovka je tunelar, nepsal jsem nic o dalsich vecech ktere zminujete. Budu-li psat nejaky dalsi clanek, prosim nectete ho, myslim ze by se vam nelibil.

     
    Komentář ze dne: 12.03.2012 22:28:55     Reagovat
    Autor: nemo c - nemo c
    Titulek:Re: Re: Snad jen více podrobností a méně stihomamu
    klid Karle, je to vůl....skvělej článek

     
    Komentář ze dne: 13.03.2012 12:00:27     Reagovat
    Autor: Krobach - Krobach
    Titulek:Re: Re: Snad jen více podrobností a méně stihomamu
    Mohu se zeptat, jaký druhý břeh ráčíte mít na mysli? Že by ten, kde se vyskytuje méně vztahovačnosti a více kritického myšlení?

    Je mi líto, že Vám musím vysvětlovat Vaší vlastní "hypotézu", do které jste zahrnul zejména "Fabie/Oktávie řízené řidiči 40-60 let". Nejsou v té Vaší konstrukci obsažena slova, že "ti, co se mají lépe, mají více peněz jen proto, že jsou to tuneláři"? A myslíte si, že by majitel fábie nebo oktávie považoval za "tuneláře" někoho, kdo jezdí např. orezlým žigulíkem? Proto jsem napsal, že součástí Vaší vztahovačnosti je myslet si, jak bývá každý s lepším autem než škodovka (přesněji podle Vás fábie/oktávie) hned považován za tuneláře. Pokud si toto opravdu myslíte, pak už zjevně lze hovořit o stihomamu. Ale spíše bych řekl, že Vaši ruku při psaní onoho odstavce vedl nějaký konkrétní zážitek, na základě kterého jste si vybudoval obecný názor. To je, bohužel, vždycky chyba. Jezdíme jistě oba ve stejném provozu a sám občas udělám nějaký ten přestupek, kterým nikoho neohrozím a neomezím. Téměř nikdy se mi nestane, že by na mne při takovém počínání někdo troubil. Když už jsme u těch škodovek, tak podle mě rozdíl mezi řidiči fábií a oktávií tkví v tom, že někteří z těch prvně jmenovaných mají komplex z toho, že řídí malé a slabé auto, zatímco někteří majitelé oktávií se domnívají, že jejich přifouknutý golfík je velké a silné auto... Asi Vás zklamu, pokud si vzpomínám, nikdy jsem škodovku nevlastnil, ani žádné jiné auto vyrobené na východ od Rozvadova.

    Děkuji za doporučení, číst si nadále budu to, co sám uznám za vhodné. Není rovněž pravda, že by se mi Váš článek nelíbil, naopak líbila se mi jeho převážná část. Kdyby zůstalo jen u postřehů ohledně dopravy v Asii, líbil by se mi celý. Svoje pochvalné vyjádření jsem omezil na jednu větu, neboť si myslím, že pouze plácání po ramenou nic dobrého nepřináší a pokud mám k článku nebo komentáři výhrady, pak je také vysvětlím, abych nepůsobil dojmem blba, jako např. účastník diskuze, který reagoval na Vaší odpověď přede mnou. Nelíbilo se mi až přehnané nadšení pro převedení východního dopravního myšlení do Evropy, rovněž přehnané národně sebemrskačské hodnocení tuzemských řidičů a jistá míra neodůvodněné ublíženosti z domnělého negativního názoru většiny společnosti na něčí majetek nebo snad způsob obživy.

     
    Komentář ze dne: 13.03.2012 17:30:54     Reagovat
    Autor: dickmick - dickmick
    Titulek:Re: Re: Re: Snad jen více podrobností a méně stihomamu
    1. Články zveřejněné na těchto stránkách se často týkají jevů či věcí, které se autorům článků nelíbí nebo na ně chtějí z různých příčin poukázat. Čtením těchto textů můžete přijít o iluze, které vám nikdo nebude nahrazovat jinými.
    2. Veškerá podobnost popisovaných osob, jevů nebo věcí s reálně existujícími osobami, jevy nebo věcmi je čistě náhodná.
    3. Většina zde publikovaných textů je politicky nekorektní, xenofobní, sexistická, nacionalistická, heterosexuální, rasistická, záštiplná, obsahuje sprostá slova nebo alespoň překlepy a gramatické chyby.
    4. Můžete vyjádřit váš názor v diskusi, nečekejte ale, že s Vámi někdo bude souhlasit, odpovídat Vám nebo se Vám omlouvat.
    5. Obsah článků a diskusí k nim závisí na rozhodnutí autorů, obsah stránek pak na libovůli majitele webu (D-FENS).
    6. Pokud se Vám to nelíbí, nečtěte to.

     
    Komentář ze dne: 13.03.2012 17:55:36     Reagovat
    Autor: Krobach - Krobach
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Snad jen více podrobností a méně stihomamu
    To bylo dobré, těch bodů jsem si ještě nikdy nevšiml. Jak dlouho jste to opisoval, nebo že by se Vám to povedlo zkopírovat?

    Promiňte, ale podle bodu 4 vyjadřuji svůj názor, nečekám souhlas, odpovědi, nebo dokonce omluvy, byl bych ovšem rád, když už mám s někým diskutovat, aby se jednalo o majitele mozku. A vlastního názoru, nejlépe podloženého argumenty. Děkuji.

    Komentář ze dne: 12.03.2012 23:36:46     Reagovat
    Autor: Bartelmus - Bartelmus
    Titulek:Výbordelně...
    ...co dodat?

    Komentář ze dne: 13.03.2012 14:45:32     Reagovat
    Autor: Jenc - Jenc
    Titulek:Průchodnost × průchodivost
    Jen faktická poznámka k větě v devátém odstavci, cituji: „Vozítko má solidní průchodnost, ale hlavně v kopcích je litrový motor zásadně nedostačující.“

    PRŮCHODNOST je pasivní vlastnost na rozdíl od PRŮCHODIVOSTI, která je aktivní. Průchodnost může mít terén (z vozidel možná tak autobus, vlak, parník, zkrátka to, co dokážete PROJÍT). Skrz Suzuki Samurai asi těžko budete procházet. Zde máte tedy na mysli průchodivost vozidla terénem.

     
    Komentář ze dne: 13.03.2012 15:00:10     Reagovat
    Autor: Jenc - Jenc
    Titulek:Re: Průchodnost × průchodivost
    Jo a jinak díky za pěkný článek. Podobná mi připadá doprava v Itálii, kde jsem pár tisíc km s autem odřídil a nejradši bych se tam z našich silnic hned vrátil.

     
    Komentář ze dne: 13.03.2012 15:59:11     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Průchodnost × průchodivost
    Zajel jsi přitom taky někdy do nějakýho většího města na jihu? Neapol, Palermo, nebo tak něco?

     
    Komentář ze dne: 13.03.2012 16:03:17     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Průchodnost × průchodivost
    Narosta lahoda proti severskym jednosmerkam v Milane.

     
    Komentář ze dne: 14.03.2012 10:46:15     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Průchodnost × průchodivost
    V Miláně se mi jezdilo dobře, ale centrum Neapole považuju za naprostý peklo. Je to celý jedna velká zácpa, mezi tím si tam klestí cestu tisíce motorek, dostat se někam trvá hodiny. I ta jejich slavná Tangenziale je furt zacpaná. Něco takovýho bych teda u nás nechtěl, právě proto jsem se autora předchozího příspěvku ptal, jestli tam byl, protože mi přijde neuvěřitelný, že by někdo mohl něco takového dobrovolně chtít :o)

     
    Komentář ze dne: 14.03.2012 13:39:53     Reagovat
    Autor: Jenc - Jenc
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Průchodnost × průchodivost
    Já ale nepsal, že bych chtěl mít všude pekelnou zácpu. Měl jsem na mysli chování řidičů, (ne)dodržování předpisů, atd., a nejen ve velkých městech. Ve všech velkých městech na světě jsou problémy s dopravou a zácpy.

     
    Komentář ze dne: 13.03.2012 18:05:46     Reagovat
    Autor: Jenc - Jenc
    Titulek:Re: Re: Re: Průchodnost × průchodivost
    Z největších měst jsem se pohyboval v Neapoli a Římě.

    Komentář ze dne: 13.03.2012 23:26:36     Reagovat
    Autor: Medik - Neregistrovaný
    Titulek:Hlavně nebourat
    Dovolil bych si poopravit pocit který může mít našinec po přečtení článku, že když způsobíte v Asii (ověřeno v Nepálu a Indii) nehodu tak se všichni oklepou, zamávají si a jedou dál. Zkušenost tak 6 let nazpátek. Jakožto běloši na motorce nebo nedejbože v autě jste prostě američani, kteří mají spoustu peněz a je potřeba Vás podojit. Pojištění se nám nepodařilo sehnat takže v půjčovně týpek říkal pokud bude problém tak ujeďte, ujeďte, ujeďte a rychle... Jednu nehodu jsme tam měli, neujeli a Ve spolupráci místní policie s místní sebrankou jsme po 3 dnech hádání a vyjednávání byli rádi, že můžeme Všem 3x dokola zaplatit a jet dál.

     
    Komentář ze dne: 21.03.2012 15:50:51     Reagovat
    Autor: jam - jam
    Titulek:Re: Hlavně nebourat
    popisovana udalost zcela jasne deklaruje ze stret se udal mezi mistnim (najatym) ridicem a mistni kolistkou. naopak drive v clanku autor upozornuje na to co pisete Vy, tedy ze pri kolizi domordce a cizince je na vine vzdy cizenec, prave z duvodu ktere popisujete.

    ps: moc pekny clanek, byla by skoda kdyby byl Vas posledni.

    Komentář ze dne: 15.03.2012 07:56:48     Reagovat
    Autor: Medák - Medák
    Titulek:
    Opravdu berou němečtí letoví dispečeři 100 000 E ?
    Nebo je to jen jakešovský výkřik typu Miliony, miliony berou, Jandové a jiní.

    Komentář ze dne: 17.03.2012 12:27:26     Reagovat
    Autor: Luděk - Neregistrovaný
    Titulek:
    Moc dobrej článek!

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.