D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Feráčo, evík, stičko a spol.
    (ze dne 09.12.2012, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 09.12.2012 21:47:19     Reagovat
    Autor: rdhd - rdhd
    Titulek:
    z čehož vyplývá vyprdnout se na sporťák a koupit si ultralight, případně akrobatický speciál nebo něco mezi dle finančních možností...
    vzdušný prostor třídy G a E je zatím relativně prázdný, pokud nevletíte tak kam nemáte tak vás ani žádní vzdušní PaCHové prudit nebudou

     
    Komentář ze dne: 09.12.2012 22:27:59     Reagovat
    Autor: ps2901 - ps2901
    Titulek:Re:
    Naprostý souhlas!
    S létadlem je daleko větší zábava, nejsou nahoře kamery, parkovací zóny ani městapo se tam nedostane, rychlost se (zatím) neměří a body neberou ... Nákladově to vyjde cca stejně jako kvalitnější sporťák (velmi slušně vybavený Ull se dá pořídit lehce nad mil), piloťák je na úrovni řekněme těžšího řidičáku (něco jako C+E a profesák k tomu, stejně i finančně) , hangár 2,5k/měs , povinný ručení jako u 1.9Tdi, provozně s R912s za nějakých 15-17 l naturalu na hodinu, . Ovšem s tím, že se přesunete za tu hodinku o 200 -220 km, a když trošku fouká do zad i 270 km, což se na silnici jen tak nepovede. Sezóna ve srovnání se sporťákem je obdobná, možná trošku i delší. A hlavně, ve vzduchu nepotkáte blba co vás nenechá předjet,nikdo vás neproblikává, nedělá myšky a neťuká si na čelo. V neposlední řadě pak, že už jen z výšky 1000 ft se mnohé pozemské trable jeví velmi nicotně, stejně jako dosavadní priority...

     
    Komentář ze dne: 09.12.2012 23:07:00     Reagovat
    Autor: CNNPRG - CNN
    Titulek:Re: Re:
    No já preferuju vytuněnou kobylu, náklady podobný, řidičák netřeba a když jí dojde dech tak je pád z podstatně menší výšky, sezóna celoročně:-)

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 01:38:05     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re:
    Hmm. Nefunkční klimatizace, nulová pasivní ochrana osádky, spodek konstrukčně k uzoufání (péra a tlumiče), vůle v řízení, občas selžou brzdy, občas nelze přidat plyn, či zařadit vyšší rychlost, zcela chybí ABS, EBD, nelze dobíjet mobil za jízdy, málo odkládacích prostorů ...

    Mám pokračovat?

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 05:40:01     Reagovat
    Autor: jbb - jbb
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Pchew!
    Péra a tlumiče obstojné, ABS a EBD implicitní, odkládací prostory dostatečné (máte-li nainstalovaný pack "sedlové brašny"), rychlost někdy až přespříliš velká, plyn to zatím přidalo vždy a jakápak vůle v řízení, xakru?
    Akorát bych tomu vyčetl dlouhé servisní lhůty - moje kobyla od léta doléčuje natrhlou šlachu...

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 11:00:38     Reagovat
    Autor: opas - opas
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    ale co brzdy pane šéf? Kde to má brzdy?

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 13:46:01     Reagovat
    Autor: jbb - jbb
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Brzdy občas trošku horší, pravda. Respektive vadnou po dlouhé jízdě a to ani nemusí být skopce...
    Aha! Ale má to katapultáž! Který jiný, běžně dostupný dopravní prostředek má "hotseat"? Nooo?

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 14:37:24     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Zde je ovšem vhodné podotknout, že ty pyropatrony mají nepříjemnou tendenci k samovolným odpalům v libovolném okamžiku ...

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 18:50:23     Reagovat
    Autor: jbb - jbb
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Některé okamžiky jsou ovšem mnohem rizikovější než jiné ;-) Kdysi v začátcích byla pro mne "tenkou červenou linií" pobídka do cvalu. V okamžiku nacválání jsem věděl, že teď už je to v rukou Božích...
    Vzpomínám na slavnou hlášku:
    "jaký to bylo?"
    "jako sex z lvicí"
    "ee?"
    "zpocenej zadek a vzrušení žádný"

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 19:57:24     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    To je kus od od kusu. Já měl nejhorší katapultáž z 0/0. Čekal jsem na někoho na louce. Tak jsem zahodil otěže ať se popase a vyndal nohy ze třmenů, abych si je protáhl. No a z křoví vylítli psi. Mý psi. Letěl jsem vysokým obloukem hlavou rovnou na zem. Zaplaťpánbů se mi tam nějak povedlo dostat první rameno, takže to odneslo ono. Plus klíční kost a nějaký to žebro. Takže to nakonec vlastně dopadlo dobře. :)

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 20:24:50     Reagovat
    Autor: jbb - jbb
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tak to jsme kolegové ve zbrani - můj říjnový pád (ovšem v trysku, tedy při parametrech cca 40/1) - dopad na levé rameno, ve výsledku tříštivá vícečetná zlomenina lopatky, sériová zlomenina žeber, natažená rotátorová manžeta. Helma fungovala na 100% - vůbec jsem se hlavou země nedotkl ;-) Klíční kost vydržela, nechápu jak, ale vydržela. Hybnost levé ruky po pádu 0, ale během 3 týdnů jsem byl na 90°, což stačilo.
    Ale asi se rychle hojím, po třech týdnech jsem se odjel doléčit do Vyškova na kurz přežití (a kupodivu přežil) a nyní, sedm týdnů od pádu, už jsem skoro zdáv...

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 20:33:30     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Njn, nešikovný maso musí pryč. :)

    BTW, tak helmičku nee, klobouk pokládám za dostačující ochranu. Ale to jsme myslím už rozebírali.

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 13:55:23     Reagovat
    Autor: CNNPRG - CNN
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Kde má brzdu letadlo?:-)

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 15:21:43     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Oba pedaly...

     
    Komentář ze dne: 11.12.2012 09:23:54     Reagovat
    Autor: sumy - Sumy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Případně ovládané samostatnou pákou na kniplu, nebo na středovém tunelu. Za letu je možno jako brzdy použít stavění vrtule, stačí stáhnout plnění a vrtuli přestavit na malý úhel a během 5s zpomalíte ze 180 na 110, přitažením kniplu lze zbrzdit ještě víc, ale dá se pak očekávat vcelku nepříjemná změna trajektorie letu na pohyb po šroubovici s osou otáčení kousek za vašimi zády a bez včasného zásahu je tento manévrz spojen s návratem na(pod) matičku zem. U větroňů, nebo aerodymicky čistých letadel jsou běžně "aerodynamické brzdy" tedy "plácačky" které se vysunou/vyklopí z horní a u většiny i dolní strany křídla. Ovládané pákou,zpravidla na levé straně kabiny. Občas se spletou s "vztalkovými klapkami" a pak je na prů... zaděláno. Na letišti máme jednoho experta co dal 1 celkou otočku vývrtky při 4. okruhové zatáčce. U velkých dopravních letadel je to kombinací spoilerů, vztlaků, slotů a kdo ví čeho ještě. Stačí se podívat jak vypadá Boeingova klapka a uvidíte, jak je pevná část křídla "nedůvěrihodně" úzká, viz třeba zde:http://www.airliners.net/photo/United-Airlines/Boeing-757-222/0284394/

     
    Komentář ze dne: 11.12.2012 20:33:59     Reagovat
    Autor: rdhd - rdhd
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    zapomněls na brzdu mezi kniplem, pedálama a sedačkou, která po aktivaci uvede letadlo do skluzu :-)

    jinak vztlakové klapky jsou brzda sama o sobě, např. WT-9 dynamic brzdí s klapkami na třetí poloze docela obstojně


     
    Komentář ze dne: 12.12.2012 11:03:42     Reagovat
    Autor: sumy - Sumy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tak skluzy já rád :-) Ale to je asi jako tvrdit, že je běžné v autě brzdit smykem. Skluz je spíš "čuňárnička" když je dlouhej rozpočet. Aeroklubový je Super Echo100hp a kamarád tam má i Dynamica80hp. Oproti Dynamicu mám v Echu pocit, že tam mám snad ruční brzdu. Při přeškolování ze starýho Echa Clasicc s R582 65hp jsem byl pořád krátkej. Velký vztlaky můžu dát až po 4. zatáčce(a to ji kvůli městu točíme v 500ft.) a stejně potřebuji plnění alespoň 15, jiank bych skončil v Lužnici. Jen se nesmí zapomenout za řekou pomalu stáhnout-jinak je z toho krásná "defilírka" a opakovaný okruh a když to člověk stahne prudce, tak je z toho velkej problém, protže právě brzdný účinek vrtule je ohromný a už si tak pár lidí nachystalo na parádního "kozla", museli hned potlačit a o výběhu si výdrži si mohli nechat leda zdát. Kobinace klapky a malej úhel na vrtuli brzdí fantasticky. Jinak u starýho Echa nám ty elektrický klapky občas zlobily a někdy nešli vyndat a člověk musel přistávat na vyšší rychlosti, taky se občas nechtěly zandat, to pak bylo slabší :-/

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 17:41:23     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    cs.wikipedia.org/wiki/Aerodynamick%C3%A1_brzda , jinak normálně na podvozku.

    Bavíme-li se ovšem o skutečných létacích aparátech těžších vzduchu, nikoli o jejich napodobeninách z balsy, jež příležitostně tu a tam unesou i člověka.
    :)

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 17:44:57     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Co máte proti balse? Mosquito byla naprosto geniální konstrukce, která vydržela skoro všechno (dobře, trochu to hnilo, no). A ten zvuk dvou Merlinů...

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 17:56:34     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tak určitě. Mosquito lze bez zaváhání označit za vrchol balsových konstrukcí. A Merlin jest jistě rajskou hudbou pro ucho skutečného znalce. :)

    Želbohu se to již z jakýchsi záhadných důvodů nevyrábí ... :(

     
    Komentář ze dne: 12.12.2012 02:10:57     Reagovat
    Autor: despota - jano despota
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jak zahadnich? To je predsa jasne, neplni emisne normy.

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 19:23:51     Reagovat
    Autor: Jester - Jester
    Titulek:Re: Mosquito
    Recept na výrobu Mosquita byl následující: Dvě vrstvy borové překližky vyplněné 21 mm balsy, vše prosytit fenolovou pryskyřicí a za zvýšené teploty a tlaku nechat polymerovat. Mosquita byla odolná vůči prostředí asi jako staré bakelitové vypínače, tedy prakticky imunní - nehnila. Dokonce se mohla dlouhodobě parkovat pod širým nebem bez nutnosti hangárování.

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 19:44:01     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Mosquito
    "Dokonce se mohla dlouhodobě parkovat pod širým nebem bez nutnosti hangárování."

    To ano...do prvních oprav po průstřelech nebo poškození střepinama flaku, protože pak hnila.

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 20:32:54     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Mosquito
    Mosquita sice nehnila tolik, jako Lavočkiny, ale dlouhodobě imunní nebyla. Za války to samozřejmě nevadilo, protože většinou to letadlo zrušili dřív, než se to mohlo projevit. Mosquito sice dokázalo dovézt posádku domů za neuvěřitelných okolností a s rozsáhlým poškozením, ale v takových situacích bylo téměř vždy na odpis.

    V poválečné mírové službě ale Mosquita hnitím konstrukce trpěla, hlavně pokud nebyla pečlivě dodržována technologie při opravách apod. Podívejte se na vývoj počtu letuschopných kusů v poválečeném československém letectvu.

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 20:57:31     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Re: Re: Mosquito
    NJ, protože díky své dřevěné konstrukci to byla prakticky jednorázovka, bylo to záměrně vyrobeno tak, že v případě rozsáhlejšího poškození se to prostě víc vyplatilo zahodit. Zrovna tak by asi nikdo neopravoval Stenguna, protože ta trubka, zpředu zašroubovaná do trubky, v níž je zezadu zastrčená další trubka, je konstrukce na jedno použití.

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 21:18:28     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Mosquito
    Jo jo - prostě ideální válečné letadlo. Ale pár jich létá dodnes, takže při pečlivé péči to bylo zvládnutelné.

    Ale když se to vezme kolem a kolem, laminátové skořepiny jsou dnes v některých kategoriích letadel velmi populární, byť se už nepoužívá balsa, ale o něco modernější materiály.

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 21:33:07     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Mosquito
    Tady je jedna z těch nádher. Patrně s americkými Merliny

    www.youtube.com/watch?v=M-I4hZah_Pc

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 18:57:08     Reagovat
    Autor: CNNPRG - CNN
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tedy na kobyle stačí rozpažit, ne?:-)

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 19:50:07     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jako příprava na onu katapultáž asi dobrý ...

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 14:33:28     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Aha. A navigaci si upevním kam? O sexu ve vozidle nemluvě, to je skutečně jen pro otrlé povahy.

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 15:11:01     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Musím se přiznat, že jak jste psal o sexu ve vozidle a problému, kam upevnit navigaci, jedním dechem, napadlo mne možné řešení.

    Ale pohodlné by to asi nebylo.

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 15:13:39     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    no, a dalo by se do toho určitě integrovat zpětné zrcátko s akustickým alarmem a čidlo pro couvání.

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 17:29:03     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Což pohodlné... Je potřeba hlavně vyřešit problém kam s adaptérem pro nabíjení ...

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 15:43:28     Reagovat
    Autor: opas - opas
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ohledně sexu bych si dovolil upozornit, že některé modely mívají i říji :-)

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 17:26:20     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Nezkoušel jsem to. Ale obrátit to na záda asi nebude jednoduchý ...

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 22:46:51     Reagovat
    Autor: Michal - michal.lenc
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Já mám pocit že jsem kdysi viděl nejaky film, kde se ta aktivita provozovala, dokonce na jedoucim koni. Ten film se jmenoval Josefina nebo tak?

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 22:54:50     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    To nemohu sloužit. Poslední porno, které jsem viděl, byli kreslení šmoulové. Sice tam Šmoulinka dostala dost na frak, ale koně jsem si tam bohužel nevšiml.

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 21:22:08     Reagovat
    Autor: JMH - JMH
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Daň za prostupnost terénem. Taky to není nejnovější model, vyrábí se bez větších změn asi milion roků.

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 06:53:59     Reagovat
    Autor: ps2901 - ps2901
    Titulek:Re: Re: Re:
    Osobně nemám rád, když je v systému řízení prvek, který nelze mít zcela pod kontrolou. A je jedno, jestli je to ABS,EBD nebo biočip ovládaný opratěmi :-)

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 09:23:28     Reagovat
    Autor: Skalik - Skalik
    Titulek:Re: Re:
    No a nám chudejm nezbejvá než si pořídit motorku za zlomek ceny kvalitního sporťáku a to i včetně servisu se dostává čístý požitek z jízdy. A třeba KTM vám prodá motorku u který největším omezsením budou schopnosti pilota ne stroje.

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 09:28:52     Reagovat
    Autor: sumy - Sumy
    Titulek:Re: Re:
    :-) A u éra je nejlepší to, že ho člověk nemusí ani nutně vlastnit. V srpnu jsme si do aeroklubu koupili místo notně olétaného Echa nové Super Echo de Luxe Tow a to je parádička. Lítá nás na tom jenom pár co se doopravdy dobře známe, takže žádný strach z toho, že by tomu někdo udělal něco, co by mě zaletu překvapilo a za rok člověk prolítá to co u sporťáka z kategorie v článku zmíněných zaplatí tak za pojistky a benzín. Dát si pár navigačních soutěží, aby člověk viděl, že není úplný střevo, ale stále se má v čem zlepšit. K tomu v létě na relax chvíli s větrákem do termiky a nic mi nechybí. Smutnější už ale je, že se do vzduchu taky už dostávaj ti, co maj éro jako "penis extender" a holt se s nima musí počítat.

    Komentář ze dne: 09.12.2012 21:57:56     Reagovat
    Autor: Shackall - Shackall
    Titulek:Asi jsem divnej...
    Asi jsem divnej, ale momentálně mě představa sporťáku nějak nebere (pravda, nějaké fantazie na téma AC Cobra bych měl, ale to fakt není sporťák). Momentálně mám - co se aut týká - ambici zakoupit sobě nějaký neshnilý Favorit, přeskládat do něj díly z nebožtíka Formana, ještě mírně otunit (vačka, svody) a vyrazit na ty technické tratě, co jsem jezdíval z Formanem, než mi zkorodovalo uchycení náprav :-D

    Jízdě z Formanem jsem se oddával rád, ale byla to pro mě dost depresivní záležitost - uvědomoval jsem si totiž, jak blbě řídím, jak pozdě přeřazuji, jak blbě používám meziplyn, jak mi to nejde s ruční brzdou apod. Až přitom budu spokojen s tím, jak na technické trati pokrotím Fako, můžu se teprve poohlédnout po něčem ostřejším :-D :-D

    Komentář ze dne: 09.12.2012 22:01:18     Reagovat
    Autor: bloody cardinal - bloody cardinal
    Titulek:
    Ach, právě jsem se vrátil z letošní první sněhové projížďky - cca 50 km v okolí Karlštejna, krása :)

    Celé části 'okresky' a 'jak si sporťáka užít' jsem se usmíval a myslel na dnešní jízdu i na to, jak pojedu za čtrnáct dní přes celou republiku, mimo dálnice, na hory, na Vánoce za rodinou a z rádia bude hrát třeba Radar Love od Golden Earring...

    Děkuji za tu poslední část článku :) dvěma stopám zdar :)

    Komentář ze dne: 09.12.2012 22:24:14     Reagovat
    Autor: ENiKS - nx306
    Titulek:Jiny pohled
    Osobně bych řekl, že je to docela individuální a záleží co človek od toho chce. Když jsem za volantem a chci se projet, tak chci to auto dostat na limit jeho moznosti, neustale se zlepsovat v tom jak ho ovladam, To nelze na okreskach, kde:
    a) Pokud se neco stane, neni unikovou zonu
    b) Jsou tam ostatni, takze clovek musi casto dbat na jejich bezpecnost a kteri radi zacnou cloveka skolit kdyz je zkousi predjet.
    c) Casto je v prirode zver a kdyz napriklad si par srnek rekne, ze vam skoci pod kola, vyhybat se jim ve 150+ neni neco, co bych chtel prilis casto opakovat.
    d) Lidi ... lidi jsou , obcas ozraly, obcas decka co este nemaj rozum, obcas rovnou dementi, co si stoupnou pred auto a ukazou na Vas fakace.
    Nerikam, ze je toho nejak moc a ze se clovek nesveze, ale me treba osobne nebavi porad byt ve stresu, ze za dalsi zatackou muze byt kokot. Proto jezdim blbnout uz temer vyhradne na okruh a ani to neni financne narocne. V moste za pulhodinky jezdeni na testovani 1K (max jsem potkal 4 dalsi auta na draze) a muzu jet naplno a nemusim nic resit. Ani ten zbytek nakladu neni nijak drastickych, gumy (Michelin Pilot Sport) vydrzeli celou sezonu, desticky jsem menil 2x. Kdyz se clovek jednou za tyden zajede zajezdit, tak to jde.

    Obecne co ale chci rict, ze to vubec nejde generalizovat. Veci jako Cata, XBow, K1 Attack, Ariel Atom jsou neuveritelne jednoucelove. Boxster a Cayman proti tomu maji dva kufry, takze clovek s klidem muze na dovcu a ma kam dat veci. Hot hatche zase jsou vetsinou nenapadne a nevzbudi pozornost, ikdyz umi vyvolat usmev. S cim souhlasim, ze ve meste je spise bolest s tim jet a na dalnici stejne jet rychle nejde. A ikdyz treba clovek jezdi po Nemecku, tak jakmile ztravi hodinu v rychlosti 280+, tak se stejne unavi natolik, ze uz moc nikam nedojede.

    Komentář ze dne: 09.12.2012 23:06:48     Reagovat
    Autor: tomoking - tomoking
    Titulek:STI
    A prave na jezdeni mezi rijnem a dubnem existuje Sti a EVO.
    Zrovna krasne nasnezilo a vyjel jsem plnou nadrz s Sti-ckem vetsinou dverma napred :-)

    Jinak autor zapomnel na kategorii ALPY. Zajet se supersportem byt jen do Rakouska na Grossglockner Hochalpenstrasse mezi 6-8 hodinou ranni kdyz tam je nulovy provoz je opravdovy zazitek.
    Dalsi kategorii okruhu neokruhu je severni smycka. Auto tam netrpi tak jako na okruhu a ani jizda neni tak jednotvarna. Pravda je, ze je to narocna trat a unikove zony de facto neexistuji.


    Komentář ze dne: 10.12.2012 01:04:48     Reagovat
    Autor: Jan Gutbayer - gutbayer
    Titulek:Dobře a čtivě napsaný
    A jak na to tak koukám, pointa článku je, že jsem si to pro sebe vyřešil výborně. Přesně ten výsledek dostávám a stálo mě to 50 za stroj a 20 za výbavičku. Servis vyjde tak na 20 za rok, vč. gum.

    Aneb vyserte se na sporťáky, blbý šestikilínko bajk se 100 koněma dá přesně to samý a možná i víc... :-) A nedá se na to vzít nafrněná zlatokopecká milenka, jen holka do nepohody, a to jen když je nejhůř... IMHO výhoda.

     
    Komentář ze dne: 10.12.2012 09:26:41     Reagovat
    Autor: Skalik - Skalik
    Titulek:Re: Dobře a čtivě napsaný
    Pán měl zřejmě štěstí, všechny ženský co se mihly kolem mejch motorek byla děs a hrůza pro život naprosto nepoužitelnej materiál a ještě k tomu většinou bez rozhledu a pudu sebezáchovy.

    "Jé ty mnáš balckbirda, ten je hezkej"

    "Mám no, ale jezdim teprve první sezónu, moc na tom neumim a má to 160koní"

    "Hmm a svezeš mě?"

    Teď na Kačeně nemám vzadu držáky a o motorce tvrdim, že je jednomístná a je klid.

     
    Komentář ze dne: 12.12.2012 10:31:06     Reagovat
    Autor: Honza - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Dobře a čtivě napsaný
    Jé ty máš SR-71? Svezeš mě?

    Komentář ze dne: 11.12.2012 00:32:20     Reagovat
    Autor: všd - xenofon
    Titulek:Pokud je tomu sporťáku 30+ ;-)
    "Ti milí lidé na ostrůvcích tramvají vás zbožňují a s úsměvy mávají, řidiči tramvají a městských autobusů vás s přátelským pokynutím pouští, stejně jako ostatní auta při zúžení. Když přijede sporťák k přechodu, tak lidé přecházejí co nejrychleji, aby si vychutnali váš odšťuch"

    Ona to může být pravda, pokud ten sporťák má svůj věk. Samozřejmě kromě toho, že řidiči tramvají a busů jsou sledovaní GPS, zda jezdí plynule, to v době výroby toho veterána nebylo. Ti nepouští ani felicie z autobazaru, ani žádná jiná vozidla, kromě 112.

    Jel jsem dvakrát jako spolujezdec v Porsche z roku 1981 z Prahy do Hodonína, a nikdo se k nám nechoval nepřátelsky, spíš naopak. U ještě starších sporťáků jsou ty reakce ještě příznivější.

    Komentář ze dne: 11.12.2012 06:55:06     Reagovat
    Autor: etj - etj
    Titulek:Nazvy vozu
    clanek se mi libi, hlavne posledni cast, rozumim tomu... Co me ale bije do oci a nesnasim, tak zkomolene nazvy vozu. Co to proboha ma byt Feraco? Evik? To je desny proste :)

     
    Komentář ze dne: 12.12.2012 20:42:44     Reagovat
    Autor: dup - dup
    Titulek:Re: Nazvy vozu
    to se tak na blogíscích píše ;)

    Komentář ze dne: 11.12.2012 15:25:37     Reagovat
    Autor: lochness - lochness
    Titulek:
    nj , kategoria 4 :) SLK , strecha dole a okresky... namiesto 2hod po dialnici pridem o 4 hodiny, ale uzivam si to

    Komentář ze dne: 12.12.2012 00:06:30     Reagovat
    Autor: nt - Neregistrovaný
    Titulek:Autor clanku je paxycht
    Cist jen tech prvnich par vet boli kazdeho s IQ nad 60
    Dal se pak cist neda, je to nejhorsi slatanina na dfensu EVER

     
    Komentář ze dne: 12.12.2012 14:17:48     Reagovat
    Autor: johny - johny_r
    Titulek:Re: Autor clanku je paxycht
    Pod to se podepíšu!

     
    Komentář ze dne: 12.12.2012 14:19:39     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Autor clanku je paxycht
    Opravdu? Vzdyt pred tim jste psal, ze to je hezky napsane. Takze je to zaroven hezky napsane a zaroven nejhorsi slatanina? :-)

     
    Komentář ze dne: 12.12.2012 16:53:34     Reagovat
    Autor: Urza - Urza
    Titulek:Re: Re: Re: Autor clanku je paxycht
    On také psal:
    Na českých je rychlost sporťáků pokud se nemýlím 130 stejně jako všech jiných osobních automobilů. Ano, občas někdo jede rychleji, ale to jsou výhradně hovada a zmrdi, ke kterým se autor jistě řadit nechce.

    Tím se leccos vysvětluje....

     
    Komentář ze dne: 12.12.2012 17:29:22     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Autor clanku je paxycht
    Tak jiste, ze mam svoji teorii, ktera je asi velmi blizko jak te Vasi, tak patrne i realite, nicmene davam mu sanci, aby mi tu teorii potvrdil :-)

     
    Komentář ze dne: 12.12.2012 14:50:24     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:Re: Autor clanku je paxycht
    Já přestal číst u šediváků...

     
    Komentář ze dne: 12.12.2012 19:49:24     Reagovat
    Autor: Mira-M - Mira-M
    Titulek:Re: Autor clanku je paxycht
    Neni to zrovna na slohove cviceni gymnazia geniu, je v tom snaha tomu dat humor, ktera je ponekud krkolomna, ale ta pointa se v tom da snadno najit. A pod tu se muze naopak podepsat leckdo, kdo sportaka, vlastni, ci jinak vyuziva. Pripadne ten, kdo o sportaku treba trochu uvazuje a nema sanci si jej pujcit, vyzkouset a domyslet, co znamena jej vlastnit. Taky bych to psal jinak, ale da se to zkousnout. Mnohe se clovek dovi i v teto diskuzi, coz je mnohem prinosnejsi, nez cist pochybne novinarske servery s podobnymi clanky a jejich nasledne diskuze. Autor to treba zaregistruje a priste tomu da vic.

    Komentář ze dne: 12.12.2012 14:14:18     Reagovat
    Autor: johny - johny_r
    Titulek:Hezky napsané
    Doplnil bych snad jen, že autor si spletl české a německé dálnice. Na českých je rychlost sporťáků pokud se nemýlím 130 stejně jako všech jiných osobních automobilů. Ano, občas někdo jede rychleji, ale to jsou výhradně hovada a zmrdi, ke kterým se autor jistě řadit nechce.

     
    Komentář ze dne: 12.12.2012 14:17:54     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Hezky napsané
    Já sice sporťák nemám, ale z čeho usuzujete, že se překročením úředníkem vymyšleného limitu z člověka stane hovado?

     
    Komentář ze dne: 12.12.2012 14:18:00     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Hezky napsané
    A v Nemecku tak nejezdi vyhradne hovada a zmrdi? V cem jsou nemecke dalnice tak jine? Plati na nich podle vas jina fyzika? Nebo snad, hypoteticky, kdyby se v CR na dalnicich zrusil geschwindigkeitlimit 130 km/h, ta hovada a zmrdi razem hovady a zmrdy byt prestali?

    www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008051502

     
    Komentář ze dne: 12.12.2012 14:22:40     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Hezky napsané
    No je fakt, že dokud bude v Německu neomezená rychlost na A8 u hranic s Rakouskem a A6 směrem k hranicím s Českem, asi nelze tvrdit, že ty německý dálnice jsou líp postavený :o) Zejména na té A6 to pěkně vynikne, dálnice objektivně o dost horší, než D5 na české straně, ale smí se tam jet rychlejš.

    Škoda, většina úseků by německý systém asi snesla, ta D1 koneckonců po rekonstrukci možná taky. Ale ta odvaha k tomu u nás bohužel chybí.

     
    Komentář ze dne: 12.12.2012 14:29:31     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Hezky napsané
    Znovu opakuji, ze system, ktery by byl popsany pouze ustanovenim §18 odst. 1 zakona c. 361/2000 Sb., by snesla kterakoli komunikace (nejen) v CR, tedy vcetne D1. Ostatne, snasely jej ty komunikace v podstatne horsim stavu do 1.7.1979 a zasadni dopravne-bezpecnostni problem to nezpusobovalo.

     
    Komentář ze dne: 12.12.2012 14:55:35     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Re: Hezky napsané
    Ze chyba odvaha k zruseniu rychlostnych limitov? Tak to sa, pane, velmi mylite. K tomu aby mohla chybat odvaha, musi byt ochota. A ta tam nie je. Myslite ze sa gaspari vo vlade dobrovolne vzdaju nejakeho prostriedku na ovladanie nasich zivotov? Ani nahodou. Vlastne, naco vam to pisem? Ved vy to velmi dobre viete.

    PS: Celkom dobre sa zabavam na tom ako sa v Ontariu snazia ludom natlacit do gebuli ze ake su rychlosti nad 100 km/h nebezpecne. A ovce im to zeru...

     
    Komentář ze dne: 12.12.2012 14:58:32     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Hezky napsané
    člověče...mám dva kabriolety, 4 motorky...a žádnej z těch strojů se nezastaví v rozběhu u 130ky. všechny přejedou 200 a silniční Kwakisaki se zastaví s dechem až u 300. nikdy se nikomu nic nestalo, protože u toho nikdo nebyl. jsem proto hovado a zmrd?
    a co popičisté, pardon, policisté - ti tak jezdit mohou? jak je to jen možné? mají výcvik? aha...ten jeden den na okruhu je asi zázračnej.

     
    Komentář ze dne: 12.12.2012 16:27:35     Reagovat
    Autor: ps2901 - ps2901
    Titulek:Re: Hezky napsané
    A to si pane představte, že do r. 1979 se mohlo na tom kousku D1 a dnešní strakonické neomezeně, v obcích od 23 do 05 hod. taktéž !!!
    Dnes je kolem Cukráku 50, vyběrčích jak u městké fortny a pořád to věrchušce ( a evidentně i Vám) nestačí ...
    Nechápu, že jsme se tehdy, za hluboké totality, my všichni "výhradně zmrdi a hovada" nepozabíjeli, nevybili všechny matky s kočárky, o důchodcích ani nemluvě ....

     
    Komentář ze dne: 12.12.2012 16:35:49     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Hezky napsané
    Na druhej strane, povedzme si uprimne, aut schopnych dat trvale 130+ pred rokom 1979 v Ceskoslovensku az tak vela nejazdilo...
    Ale inak mate, samozrejme, pravdu.

     
    Komentář ze dne: 12.12.2012 17:06:24     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Hezky napsané
    to je pravda, na druhou stranu, jak už se tu mockrát psalo, ta auta byla výrazně méně bezpečná. Takže mělo být teoreticky tenkrát nařízeno jezdit krokem. Nebylo a mrtvoly ani potoky krve se nekonaly.

    většina našich otců jezdila tenkrát jak piráti nejhoršího kalibru a to i s dětmi bez dětských sedaček, přesto žijeme a vesele diskutujeme. ;-)

     
    Komentář ze dne: 12.12.2012 17:24:25     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Hezky napsané
    No ved ano, suhlasim. A pre tych co su tak velmi za dodrziavanie tych zlozitych a prisnych predpisov co dnes platia by som este dodal ze ani s tym chlastom za volantom si nasi otcovia nerobili nejaku tazku hlavu...ukrizovat ich...

     
    Komentář ze dne: 12.12.2012 17:20:53     Reagovat
    Autor: z477 - tomsth
    Titulek:Re: Re: Re: Hezky napsané
    Něco by se našlo www.youtube.com/watch?v=wn-PVo-skMQ..i když, mezi prostým lidem zrovna T613 asi mnoho nebylo..
    Ale i slabší auta mohla jezdit co to dá bez pásů, ABS, airbagů, ESP, denního svícení a dalších serepetiček..spolujezdci na motorce nemuseli mít v obci hlemu..a zas tolik lidí při tomto způsobu jízdy neumřelo.

     
    Komentář ze dne: 12.12.2012 17:44:32     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Hezky napsané
    Máme vyzkoušeno, že obyčejná blbá Škoda 100 dokáže (tedy konkrétně ta naše tehdy dokázala, netroufl bych si to zobecnit) na vhodné silnici řádově minuty udržet tachometrových 140 km/h. Kolik to bylo v reálu, čert ví, GPS jsme neměli :) Typické to také rozhodně nebylo.

     
    Komentář ze dne: 12.12.2012 18:51:07     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Hezky napsané
    Ostatně byla tu i Š110R, která tachometrově přes 150 šla (s větrem v zádech:)) a jezdilo tu i nemálo žigulů a tam byla 150 i papírově.

     
    Komentář ze dne: 12.12.2012 17:50:12     Reagovat
    Autor: ps2901 - ps2901
    Titulek:Re: Re: Re: Hezky napsané
    Obávám se, že vozy Š100, 120 a trabanti s wartbugama už při 80 km /h byly o 2 řády méně bezpečnější než naprostá většina dnešních aut při 150+ km/h ... Přesto se pořád "zpomaluje" .. Jsem dalek si tu dobu jakkoli idealizovat, tím méně adorovat bolševika. Ale tím, jak měl plný ruce práce aby mu poddaní v jeho péči nepochcípali hlady, občas byl i hajzpapír či vložky, neutekli mu za kopečky a chodili houfně na 1. máje, neměl čas na pitomosti.
    Vyjma pár stovek opravdových "nepřátel" ostatně ani prostředky a kapacity na dennodení buzeraci zbytku společnosti ve stylu dnešního silničního fašismu ...

     
    Komentář ze dne: 12.12.2012 18:00:18     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Hezky napsané
    Je pravda, že za komanče bylo v mnoha ohledech svobodněji.

    Ale zas tak bych to s chválou nepřeháněl. Tehdejší zmrdi jenom neměli k disposici srovnatelné technologie, jako tihle současní. Vždyť je to v podstatě stále stejná svoloč.

     
    Komentář ze dne: 12.12.2012 18:11:54     Reagovat
    Autor: ps2901 - ps2901
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Hezky napsané
    Nic nechválím, svobodněji nebylo a nechtěl bych tu dobu zpátky ani za zlatýho veleještěra ...
    Svoloč to pravda je , ale bohužel již nikoli stejná. Tato už nám mezitím vyrostla nová a "lepší". Dnešním eltoďákům, čekradarům či ážeddeům bylo max.tak 10 let.
    Průšvih je prostě a jednoduše v tom, že se máme moc dobře. Kdyby se každý musel fackovat denně o svou skývu chleba, těžko by jej napadlo vymejšlet pitomosti, nehledě na to, že by mu je nikdo nezaplatil. Na Haiti či Etiopii patrně problémy s radary a Registrem vozidlem míti nebudou ...

     
    Komentář ze dne: 12.12.2012 18:14:02     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezky napsané
    Nicméně se stále stejnými myšlenkovými postupy ... Čili svoloč stejná.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.