D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Stavíme plně ekologické vozidlo
    (ze dne 08.06.2008, autor článku: Root)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 08.06.2008 15:58:26     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:
    Jahelka svého času zpíval "ať auto staré je a nebo nové, vždycky však musí být motorové". Vycházeje z toho, že zmíněný pán je právník studovaný i praktikující, domnívám se, že mu lze věřit -- a tedy že to, co vznikne vyjmutím motoru z automobilu, již není motorovým vozidlem ve smyslu právních předpisů -- a tedy se na to kupříkladu povinnost svícení nevztahuje.

    Patrně to ovšem také není homologovaným vlekem dle zákona, a tedy to (za velmi sporného předpokladu snahy o dodržení platných zákonů) stejně nelze táhnout za jiným autem -- to je už zase jiná věc :D

    Komentář ze dne: 08.06.2008 16:15:09     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Roote
    co tvuj projekt motorky? Bude?

     
    Komentář ze dne: 08.06.2008 16:19:24     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Roote
    Mas uz na ni nejake zakazky? :-)


     
    Komentář ze dne: 08.06.2008 17:06:58     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Roote
    Ne, jen se ptam. Vypadlas, ze te tento tvuj napad nejak zaujal...

     
    Komentář ze dne: 10.06.2008 18:52:04     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Roote
    Motorka je zcela triviální. Kopupíme vrak motorky. Ořízneme sedlo. Přiděláme na pštrosa.

    Komentář ze dne: 08.06.2008 16:40:15     Reagovat
    Autor: NoWork-1 - nowork114
    Titulek:
    Me by jen zajimalo jakou ma takovy sestnactipes spotrebu, slysel jsem ze 1 ekolog na 100 Km :)

     
    Komentář ze dne: 08.06.2008 16:45:38     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re:
    To bych hodnotil jako týrání zvířat: mizerné krmení, a ještě málo :)

    Komentář ze dne: 08.06.2008 17:09:42     Reagovat
    Autor: Lucent - Lucent
    Titulek:severští psi nevím
    Husky či malamut nevím nevím. Do dnešních globálně otepledných dní se moc nehodí. Máme samojeda tedy taky tažného severského a ten jak stoupne teplota nad +25 je totálně grogy. Do budoucna se bude spíš hodit spřežení z velbloudů než ze severských psů.

     
    Komentář ze dne: 08.06.2008 17:13:50     Reagovat
    Autor: Liberečák - Neregistrovaný
    Titulek:Re: severští psi nevím
    K velbloudům přibalujeme zdarma hadr 1x1 metr a kompas vždy směřující směr Mekka :)

     
    Komentář ze dne: 08.06.2008 17:35:12     Reagovat
    Autor: AraxoN - araxon
    Titulek:Re: severští psi nevím
    Psi môžu plniť funkciu alarmu, úplne by som ich nezatracoval... ;-)

     
    Komentář ze dne: 08.06.2008 18:57:58     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: severští psi nevím
    Zálohování alarmu je dobrá věc, ale není šestnáctinásobná záloha poněkud overkill?

     
    Komentář ze dne: 09.06.2008 11:30:47     Reagovat
    Autor: Marty - Marty
    Titulek:Re: Re: Re: severští psi nevím
    Takovy sestnactinasobne zalohovany alarm ma ale jednu vyhodu. Pripadny zlodej je nejen ohlasen, ale rovnou i eliminovan...

     
    Komentář ze dne: 10.06.2008 18:45:06     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Re: severští psi nevím
    Pánové technici opět přehlédli (jako ostatně vždy) aplikaci základních biologických zákonů. Proto připomínám, a především pro tunnery, kombinovanou pohonnou jednotku. Fičůra spočívá v tom, že býložravou (nepřizpůsobivou) část motoru vždy přeřazujeme před masožravou část. Takto dosáhneme nejen svižného pohybu vozidla, ale také určité míry úspory paliva. POkud tedy čas od času část pohonu odpadne a podaří se nám ji nahradit novou. Která kombinace se bude jevit jako nejefektivnější ukáže zřejmě až nejnovější test AutoEkoBildu. Zatím vypadá optimálně vierhorsezweihund, který je ideálním kompromisem mezi rychlostí a spotřebou.

     
    Komentář ze dne: 10.06.2008 20:53:07     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: severští psi nevím
    kdyz uz, tak Pferde, woe ;-)


     
    Komentář ze dne: 08.06.2008 23:47:22     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: severští psi nevím
    jasne, a jednoho psa privazat za koule, aby plnil funkci bio-houkacky. Zde se nabizi mnoho moznosti :)

    Komentář ze dne: 08.06.2008 17:20:25     Reagovat
    Autor: O' Pruz - O' Pruz
    Titulek:PODRAZ
    Vskutku jsem se pln očekávání začetl. Na neděli je to vskutku velký podraz.

    Ale zajimave z pohledu předpisu by bylo, pokud bych vozidlo tahl vlastní silou jako vozík. V tomto okamžiku nevidím právní problém

    Komentář ze dne: 08.06.2008 17:23:10     Reagovat
    Autor: NoWork-1 - nowork114
    Titulek:
    Jeste jeden technicky dotaz ... jak se bude nazyvat jednotka vykonu ekoauta? Je bych navrhoval jednotku JEDEN BURSIK a prepocet v ekvivalentu dle nasledujici tabulky:

    1 OSEL = 1 BURSIK
    1 PES = 0,5 BURSIKA
    1 PRASE = 1 BURSIK
    1 KUN = 2 BURSICI


    Komentář ze dne: 08.06.2008 22:29:37     Reagovat
    Autor: Lokutus - Lokutus
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Nene
    Roote, Roote. Takhle balamutíš důvěřivé čtenáře.
    Jako bys nevěděl, že horší globálně oteplovací plyn, než CO2 je metan a pohony, jako šestnáctiprase, nebo osmikůň tohoto plynu vygenerují hromadu. Jedno, jestli je budeš krmit zeleninou, nebo sociálními ekology typu Ivan Brynda.
    To je nějaký ekologický vozítko, todlecto?
    Navíc to ani do salámu nesděláš, až to nakroutí hranici své životnosti. Bude to samá šlacha.

     
    Komentář ze dne: 08.06.2008 23:13:37     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nene
    Ja to vim, ale metan je v poradku, protoze je v poradku, prece "pochazi z prirozenych zdroju", to nevis? :-)


     
    Komentář ze dne: 10.06.2008 18:50:19     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nene
    Metan jímat a použít do kogenerační jednotky :D

    Komentář ze dne: 09.06.2008 10:03:40     Reagovat
    Autor: ventYl - ventYl
    Titulek:detaily :)
    S105/120/130/135/136 nikdy nemala posilovac riadenia, iba 2 rozne strmosti riadiaceho mechanizmu.

    Tato modelova rada sa znaci Skoda Typ 742/743/746/747, nie 741.

    :))

    A samozrejme mam aj navrh na vylepsenie. Povodne radialne obutie 156/80R13 by sa dalo nahradit cirkularnym obutim 50/100 R27 z materialu drevo. Jedna sa predsa o obnovitelny zdroj a take drevene koleso s kovovym plastom ma ovela mensi valivy odpor, ako OR34. Nevyhodou je nutnost dalsieho rezania do blatnikov, aj ked je mozne, ze v pripade vacsieho dopytu by sa rozbehla vyroba ekoobutia 50/100 R13.

    Komentář ze dne: 09.06.2008 11:26:19     Reagovat
    Autor: pikacu - pikacu
    Titulek:Výborný článek!
    Vážně jsem se pobavil. A daleko nejvíc mne pobavil příspěvek o přivázání jedné pohonné jednotky za koule, což by byla eko-houkačka. Super! :D

    Osobně bych ale jako pohonnou jednotku zvolil šestnácticikán, tento počet by zajišťoval i při přirozeném odporu k jakékoliv činnosti dostatečný výkon, ovšem bylo by zapotřebí pohonnou jednotku v tomto případě dobře zajistit proti nechtěnému úniku z pracovního prostoru.

     
    Komentář ze dne: 09.06.2008 14:55:08     Reagovat
    Autor: ventYl - ventYl
    Titulek:Re: Výborný článek!
    tu by sa zasa dala uplatnit zapalovacia sustava, ponechat indukcna cievka a rozdelovac. vysokym napatim zavedenym trebars na gule by sa 16cigan dal "nacipovat" na vyssi vykon.

     
    Komentář ze dne: 09.06.2008 22:51:38     Reagovat
    Autor: pikacu - pikacu
    Titulek:Re: Re: Výborný článek!
    hehe, a bič v ruce = turbo :D

     
    Komentář ze dne: 10.06.2008 03:45:28     Reagovat
    Autor: Lokutus - Lokutus
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Nene
    TD = Turbo Dežo
    TDi = Turbo Dežo ISO9001
    HTP = Hodně Turbo Pyčo
    RS = Rychle a Sběsile
    SDi = Starej Dežo intelektuál

     
    Komentář ze dne: 10.06.2008 06:24:06     Reagovat
    Autor: opas - opas
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nene
    RS - rádoby sporťák :-)

     
    Komentář ze dne: 10.06.2008 18:54:13     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nene
    RS - Red Sabre, něco jako záchranná brzda a bezpečnostní systém v jednom, kdyby se motor začal trpět nějakými problémy ... :D

     
    Komentář ze dne: 10.06.2008 17:10:52     Reagovat
    Autor: Tomas - Tomas
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nene
    MPi - Multikulti Person inside
    HTP - Homeless Turbo Power

     
    Komentář ze dne: 11.06.2008 16:33:18     Reagovat
    Autor: MatejJ - MatejJ
    Titulek:Re: Výborný článek!
    V pripade 16-cigan by sa vsak musela pohonna jednotka doviezt z opacneho konca republiky a jazdit v dostatocnej vzdialenosti od zberni druhotnych surovin, pretoze by sme o nase eko-vozidlo mohli velmi lahko prist aj napriek instalovanemu alarmu :)

    Komentář ze dne: 10.06.2008 16:52:23     Reagovat
    Autor: Tomas - Tomas
    Titulek:
    Já jsem i pro hybridní pohon - zapojení osmipes x osmicikán. Vždy v řadě za sebou cikán - pes - cikán - pes. Samozřejmě zapojení nutno propočítat aby se cikán nedostal do akčního radiusu psa a naopak.

     
    Komentář ze dne: 10.06.2008 18:48:02     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re:
    No to pozor. To je zcela jinak. Pes se nesmí dostat do akčného radiusu cikána, ale cikán by se měl (na pokyn řidiče) dostat do akčního rádiusu psa. V tom spočívá princip NOS-T - Nové Osobní Superturbo.

     
    Komentář ze dne: 10.06.2008 20:54:26     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re:
    Problem je, ze tazny pes vyvine rychlost, kterou cikan vyvinout nedokaze...

     
    Komentář ze dne: 10.06.2008 21:26:48     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re:
    Ani když má tažný cikán několik cm za zadní kapotáží cvakající tesáky tažného psa? ;)

     
    Komentář ze dne: 10.06.2008 21:39:42     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re:
    Videl jsem behat tazneho psa (pravda, nezaprazeneho) a nejakych 13 - 15 metru za sekundu mu necinilo (kratkodobe) zasadni problem. Cikan by s takovym vykonem trhl svetovy rekord ve sprintu :-)


     
    Komentář ze dne: 10.06.2008 22:09:46     Reagovat
    Autor: Tomas - Tomas
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Jsi si fakt jistej ? :o)

    www.youtube.com/watch?v=vXZPrFghxt8

    Komentář ze dne: 11.06.2008 12:13:39     Reagovat
    Autor: Mira - misil
    Titulek:pružné uchycení
    ja bych ty silentbloky, resp. pružné uchycení hnacích jednotek, hned nezatracoval. Hybrydni pohon Rp (rom-pes) pripadne sportovni verze 3Rp (tri romove - pes), se pri pruznem uchyceni jednotek jevi jako mnohem "zivejsi".

    Jednotka "R" se mirnym tahem stale snazi dostat mimo akcni radius ridici jenotky "p", cimz mame stale k dispozici dostatek vykonu a jednotka pekne tahne odspodu.

    Problem muze nastat pouze pri stani, kdy se jednotka odmita zastavit a je stale v mirnem "tahu" coz muze casem zpusobit nechtene opotrebeni brzd. V teto situaci je nutne jednotku "chcipnout" rucne. Idealni je strelna zbran a snazit se neposkodit ridici jednotku typu "p", ktera je pomerne draha a blbe se schani.

     
    Komentář ze dne: 11.06.2008 12:27:24     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: pružné uchycení
    Ano, existuje riziko, že se motor při zastavení "zakousne" Spíš než chcípnutím bych to řešil posuvným rámem řídíci jednotky p ... :D

    Komentář ze dne: 11.06.2008 18:11:52     Reagovat
    Autor: acada - ACADA
    Titulek:Poradny hybrid
    No aby to byl poradny hybrid podle dnesnich meritek, je nutne aby se premeny energie tocily trochu vic. Videl bych to na pohonnou jednotku tvorenou sub-jednotkou 50R, ktera by mela za ukol nosit v eko-kbelikach vodu a tu lit do vodniho motoru, ktery by se vahou vody roztacel. Nekteri by meli za ukol vytekajici vodu lapat a predavat zpet do okruhu. Dalsi by meli za ukol v okoli vyhledavat vodni zdroje a doplnovat ubytky vody v systemu.

    Je ale nutne cely tento system doplnit o bezpecnostni pojistku typu 50D (dobrman), ktera by jistila pripadne pokusy o unik casti jednotky 50R.

    Je take mozne pouzit doplnujici jednotku 1P (plachta), ktera bude utkana z vlaken ziskanych z eko-indo-konopi. V pripade nouze je mozne plachtu jednorazove pouzit (nedokonalym horenim a inhalaci) pro dojeti v pripade unavy jednotky 50R. Dale se da stejnym zpusobem pouzit v pripade potreby pouziti forsaze.

    Komentář ze dne: 11.06.2008 18:39:27     Reagovat
    Autor: vandrovnik - van
    Titulek:
    Výborný článek, opravdu jsem se zasmál, děkuju :) I když podle hodnocení to tak asi všem nepřišlo, ode mě má za jedna :)

    Komentář ze dne: 11.06.2008 22:15:04     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:nevím
    já nevím, vypadá to sice nadějně, protože ekologie je to hlavní, ale co nárazové testy Euro-NCAP? Kolik to má hvězdiček?

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.