Komentáře ke článku: Malé vánoční radosti (ze dne 29.12.2006, autor článku: D-FENS)
Přidat nový komentář
|
Ať se daří... Taky můj taťka měl světle modrou oktávku, málem jsem zapomněl, dík. Hezký další rok.
|
|
I já si pamatuju bílou Octaviu s červeným interiérem a jedním světle modrým předním blatníkem, kterou si můj pan otec koupil kdysi dávno jako své první auto a opečovával ho skoro 12let.
Kdybych to uměl, opravil bych mu jednu nemlich takovou jen tak - pro radost. Ale asi ji jednou koupím jen za peníze už hotovou.
Díky za pozitivní článek...fakt že jo.
Mám rozepsanej jeden z těch neveselejch a nemůžu se dokopat k tomu ho dokončit - vždyť ti lidi se nezmění...a postrielať ich nemôžeme, však?
Tak tedy měj, pane, tu příští sezónu aspoň takovou jako tu letošní!
|
|
Fakt je tá nová doska taká skvelá? Lebo po ich predchádzajúcom albume som si povedal, že to už nie je pre mňa (najviac si cením ich albumy Nova Akropola, Krst pod Triglavom a Kapital). A hymny už deštruoval pred skoro 40 rokmi KH Stockhausen. Tak neviem.
|
|
Je zvláštní, jak se letos berušky staly vánočním hitem.Také jsem jednu dostala, naštěstí je trochu menší, takže do batohu či větší kabelky se vejde, nechápu ale symboliku takového dárku ;-)
Přiznávám, že nemám moc ráda obvyklá novoroční přání, tak se pokusím být alespoň zde lehce originální:
"D-F zdar, zmrdům zmar, do nového roku na webu míň cvoků"
|
|
|
Hm, moje segra berusky sbira, a to ve vsech podobach a ani to nemusi byt symbol Vanoc, proste jsou berusky asi popularni bo co...
|
|
|
To je fakt a docela me to stve, protoze ja na retizku taky jednu berusku nosim, neb moje draha polovicka ma prezdivku Beruška uz od male larvicky ;-) - vychazi to totiz ze zkraceniny jejiho prijmeni ...
|
|
Je to tak je to smutní ale je to tak... tahle malá jednoduchá přání co ale stejně udělají člověku tu největší radost si musíme splnit sami... já jsem před Vánocemi narazil na jednu skvělou knihu, hned jsem šel dál a rovnou ji koupil... :)
|
|
Koukám že mám s DF podobný vkus, taky se mi líbí Laibach a Octavia z 60ých let. U té Felicie 1963 by stálo za to udělat nejaký moderní remake, s moderními technologiemi se silným motorem, moderním podvozkem, na elektronech, palubní deska z kořenového dřeva atd., už to vidím v živých barvách před sebou, trh by se pro taková auta jistě našel. Tvar auta je i teď po letech velice zdařilý, podobně jako u VW brouka, Austin Mini Coopera, nebo Fiata 500. První dva se již svého znovuzrození dočkali tk proč ne naše Felda?
http://www.renocar.com/mini/MINI_cooper
|
|
|
Nejsi sám, koho tohle napadá. Doba skutečně přeje remakům, ať se jedná o Mini, Ford GT nebo Chevy Camaro.
Já sám jsem pro znovuzrození eRka; a když k němu nedojde, zasazuji se o jeho sprostou kopii a následnou výrobu v Číně :-D
|
|
z těch Laibach tak nadšenej nejsem, byl jsem řádně promasírovanej singlem "Anglia" a čekal jsem něco dynamičtějšího, takže u mě osobně spíš zklamání.
Co se Škodovek týče, mám stejný názor, známej má rudou, nablýskanout Felicii a Škodu Stejšn. Jízda=slast.
Pokud vím, existovala ještě Škoda Stejšn pick up, ale zatím jsem ji nikdy v reálu neviděl. Pokud o ní má někdo nějaký informace, budu rád, když se o ně podělí.
|
|
|
http://skoda1202.predseda.com/sysel3.htm
|
|
|
Spoustu informací o Stejšnech a kupu nových i dobových fotek najdeš na skoda1202.predseda.com
|
|
|
|
Jednu stejšnu pick-up jsem vídával na vysočině v obci Kámen (mezi Golčovým Jeníkovem a Havlbrodem). Smutně stála na dvorku za autobusovou zastávkou a hnila... Asi už uhnila, když jsem tamtudy jel nedávno, už tam nebyla. Ale vypadalo to spíš na nějaký domácí bastl než na sériovku...
|
|
No jo, kouzlo vzpomínek. Měli jsme béžovou Octavii kombíka, trochu novější, už z řadicí pákou na podlaze a zadní světla už neměla do takových těch dvou ocásků. Úžasné auto.
|
|
já občas potkával Oktávii švestkovou,přesně takovou jaká je v Autopohádkách.Perfektní chrom,celá nablýskaná,očividně nadšenec.Díky za info o Laibach ani jsem nevěděl že ještě existujou.Jesus Christ mi moc nesedlo ale Opus dei je síla,když si to pustím tak začne pršet.Nebo možná si to pustím když se kazí počasí...kdo ví.
|
|
Tu octavii (popravdě, za bohatýrskou cenu) jsem uviděl za výlohou jakési modelářské prodejny taky, přesněji nevšiml bych si jí, kdyby můj vedlejdoucí kolega, věkem bezpečně přes 50, nezačal náhle z nepochopitelných důvodů jevit krajní pohnutí:))
V zájmu objektivity ale musím poznamenat, že jsem před časem viděl nějaký starší český film, který se točil okolo losu na nějakém odborářském plesu a výhry v podobě toho českého socialistického pocitvého auta(Felicie?)... nechci být škodolibý, ale hysterie, s jakou se hrdinové filmu věnovali tomu vozu, s dnešním nahrazováním ega moc nezadala:)) i když z pochopitelných důvodů tam rozměr (myšlenkový) nástavce na penis akcentován nebyl.
Ke slovu berucha mám souběžnou verzi zdrobněliny, kterou kdysi použila jedna moje známá na jinou moji známou... OČNÍ VÍKA. Při pohledu na tu mrkající zeleno-azurovou plochu měl člověk skutečně pocit, že stojí na můstku před lodním signálním světlometem :)))))))))))))
|
|
|
Oční víka ;o) Cimrmanismus (Dlouhý, Široký a Krátkozraký).
Pro dobrou náladu jednu Plíhalovu:
Lenka
Koupil jsem v cukrárně Lence
slaďounké rakve a věnce.
|
|
Stara Oktavka je bolsevicky auto, ktery navrhnul nejakej konstrukter se spravnym kadrovym profilem... fuj
|
|
|
Ano, ano...zajisté...zato ta nová a nejnovější je zase poctivé kapitalistické auto, které pro změnu nenavrhl konstruktér, ale ekonom...a to podle toho, co bude bučícímu stádu bez fantazie stačit jako minimum za cenu, která určitě není v dolní polovině měrky v každé kategorii...a tak se více vydělá, aniž by se muselo něco nového vymyslet.
Myslím, že bys si měl dát hrst Rohypnolu a zapít to půlflaškou rumu.
|
|
|
Presne tak. Stara Octavia byla ve sve dobe zoufale zastaralym kramem, ktery se v CR prodaval jen z toho duvodu, ze za bolsevika jaksi nebylo na vyber. Jenze, to uz si dneska malo kdo pamatuje a marketing Skody se sakra snazi, aby se na to zapomnelo a prezentuje davne modely jako skvosty sve doby. Jak vidno, vohnouti jim to zerou. Pravidlo je ale porad stejne, skodovky byly a jsou jednoduche krapy, ktere uspokoji nenarocneho joudu, ale to je tak vse.
|
|
|
Smarja, zase mi tu nekdo krade "nick".
|
|
D-Fensi, diky za clanek, pod nimz se idioti budou muset o vyvolani flamewaru hooodne snazit :) i za prani. I Vam preji veleuspesny rok 2007 plny splnenych cilu a duvodu k radosti.
|
|
Díky D-fensovi za dobrý stránky, přestože se tu vždycky najde pár tupců, nevyzralců, individuí a zkrátka lidí, nad jejichž názorem se dá leda kroutit hlavou a politovat je, většinou sou to super lidi, se kterýma je radost diskutov at o článcích...
|
|
diky tobe jsem kamaradovi poridil darek. tu tvou knihu.
neuveritelne, ale cetl jsem z ni o svatcivh me konzervativni intelektualske manzelce a...
... HROZNE SE JI TO LIBILO!!
|
|
Před třemi týdny jsem navštívil dream-saloon ŠkodaAuto na Jarově, páč někdo zcizil rodinný klenot Clio a bylo třeba urychleně zakoupit náhradní vozidlo. Nechám stranou, že byla pořízena Fobie fmetle na plechu, ale měli tam v koutě vystavené tři vozy - stejšn, Spartak a hlavně 1000MB. Em-béčko, kdysi rodinný klenot, auto mého dědy, ve kterém jsem se kdysi učil na jeho klíně řídit, které vevnitř vonělo olejem, benzínem a koženkou a bylo prostě nejlepší a nejkrásnější....atd. auto s duší. Vzpomínal jsem na časy, kdy jsem pod dědovým dohledem poprvé sám vyměnil těsnění pod hlavou (bylo mi dvanáct, nekecám !), vzpomínal jsem na rodinné výlety po hradech a zámcích, na návštěvy příbuzných na venkově...všechno spojené s tím bezva vrčením za zády, s červenou koženkou v interieru, s hliníkovými páčkami na zavírání oken, s chromem na ozdobných lištách a s těmi intenzivními vůněmi uvnitř. Přepadla mne silná nostalgie a podepisuji, že v celém dreamroomu se embéčku žádná jiná funglofka fplný palbě ani náhodou nepřiblížila, co se týče emocí, které auto může v jedinci probudit. Jo, jo...hezké svátky !
|
|
Taky jsem spontánně koupil tátovi pod stromeček Octavii 1963, ale neměli modrou (jako jsme kdysi dávno měli), tak jsem vzal za vděk červenou. Prodavač řikal, že prej chystaj i Š 1203 ;-)
|
|
|
Brzy půjde do výroby Škoda 110L v měřítku 1:72 a možná (opravdu možná) se v příštím roce dočkáme 110R v měřítku 1:18.
Jinak co jsem viděl a slyšel ohledně uvedení nových modelů (Octavia, Felicia, 120L a Popular MC), Abrex udělal před Vánoci určitě dobrý business :)
|
|
Tenhle článek na mě udělal fakt dojem,a zvláště ta poslední věta...
|
|
Přeji rovněž majiteli a autoru stránek pevné zdraví, nervy, moře štěstí, minimum kolizních střetů s hlupáky a zlými primitivy(v cyberspace i životě), nevysychající příliv té obdivuhodné invence a smyslu pro spravedlnost a inteligentní satiru. Na tyhle stránky chodím moc rád a to jak pro moudro, podobnost názorů okořeněných specifickou formou srandy, tak se třeba jen čas od času ubezpečit, že pokud se člověk už už cítí sračkami své doby doslova zaplaven, nejede v tom sám a nesmí se nechat ..
Díky D-fensi :-)
|
|
Uff. Chvili sem mel strach, ze si dfens vsimne absence meho PFka ve schrancem, ale on to nakonec stejne nestiha ani cist :)
Rad bych tady pripomenul, ze tyhle genialni stranky, ktere v tolika lidech odhalily novou nadeji maji kazdy den pres 6000 pristupu a toho si musime vazit !
(at uz to jsou pristupy lidi anebo levicaku)
|
|
No to mam radost, ze se s tebou shodnu i v nazoru na tuto hudbu, D-F, pac jsou to moji milaskove :) Volk me dostal tez, presne tak jsem se o nem vyjadril po prvnich 2 - 3 poslesich, rovnez Anglia, France, a taky Russia. Pripojuje se do rady skvelych alb jako NATO ci WAT. Dik za nazor, D-F!
|
|
D-fensi take preji veleuspesny rok 2007 a diky za vsech Vasich 321 clanku, ktere jsem si vsechny a s chuti a rad a nektere dvakrat precetl !!!
(Vim ze se opakuji, ale pokud byste technicky umoznil (napr. pres mikroplatby pres SMS) posilat Vam dobrovolne prispevky na rozvoj Vaseho webu, byl bych jednim z tech, kteri by tak cinili. Sam jsem kdysi dost psal, tak mam predstavu kolik prace Vam dalo tech 321 clanku napsat... Tak jeste jednou diky! )
|
|
Sem Lublaňskou dominyjy "Noj slovaniše kunst" slysel poprvy, nebyla spatna, ale naposled na festu "Kraliky" přeřvana jak krava, forma presahovala obsah vic, nez mi bylo prijatelne. Jsou jiny a lepsi party. Seemann od Rammstein pro melancholii, v nalehavosti System of a down, pro acid predstavivost "Let forever be" Chemical Brothers, hudba je Neverending story, ma milion zpusobu a prilis mnoho barev, nez by se dala zamknout do nejaky škatule. Je to jedno z poslednich svobodnych medii. Uzijme si to . :D
|
|
hmm.
S lajbachem sem se setkal poprvé u tohohle článku, ale působí to ne mě jako směs dethstars, rammstein a verony(poslouchatelností)... podle mně laibach není pro nažrání,už vůbec neni pro chuť, ale je to něco jako zdravý rybí tuk.. asi si přečtu přepis textů - angličtina co zní jako němčina může být buď směšná(rammstein), nebo odporná(lajbach). ale asi bych neměl posuzovat celou tvorbu podle jednoho videoklipu...
prastará octavie a umělecké dílo? ale je faktem, že dadaismus sem neměl nikdy rád.. a automobilovou tvorbu let 50-75 považuju celosvětově za dost odpornou s výjimou fordu GT40 který i po 45 letech vypadá jako by patřil do současnosti, což stejně starý pekáč(kamarád má jako veterána) octavie nebyl ani v době vzniku. imho v době svého prodeje byla mnohem větším nástavcem než současná verze pro kterou si odvedu představi i jiné použití. k čemu jinému je kupé bez vnitřního prostoru, bez kufru a s motorem ještě horším než je 1,2htp? prostě mam radši současné škodofky ikdyž jim chybí zmrdí kreativita a fantasie..
|
|
|
|
Heh, tomu se , promiň, musím zasmát. ne, že bych se smál Tobě, spíš tomu, že jsem si poněkud egocentricky myslel že třeba Caddy Eldorado '59 se líbí snad všem. Tehdy se podle mě dělala auta, co měla "koule".
Budu pokračovat: třeba Dodge Challenger, Cadillac DeVille, AC cobra, Ford Mustang, Citroën DS, MB 300SL (IMO je cabrio hezčí než "gullwing".) , Rolls Royce Silver Clud, Jaguar E-type a mnoho mnoho dalších.
BTW přeju hezký nový rok 2007, a odcházím dospat opici.
|
|
|
např tohle?: http://img.cadillac.porcus.cz/auta/1959-deville/1959-deville-zadek.jpg
neznám nic odpornějšího..
Dodge Challenger je světlá výjimka ale současný koncept se mi líbí o dost víc.
citroen nikdy neudělal auto co by se mi líbilo...
cobra? fakt ne, starší viper byl pěknej, ale to už sou 90. léta...
MB 300SL je jako MB škoda prostě kuletý hnus..
Mustang nbyl odpornej ale současná verze se mi líbí mnohem víc.
silver cloud je maximálne odporný.
co třeba Bentley Hunaudieres? když už tu probíráme kupé .. prostě "newedge" dyzaj se mi líbí asi nejvíc...
|
|
|
btw. ad. neznám nic odpornějšího a tohle ? http://www.computer-museum.ru/images/galglory/lopato.jpg :o)))))))))))))))))))
|
|
|
LOL :o)))
příště až budu vymejšlet novej nick, tak budu muset i googlit..:-/
|
|
|
No jo, v otázkách aut máme každý jiný vkus, no.....
ale stejně fakt, že se tobě ty auta nelíbí neznamená že jsou odporná. v opačném případě to o mě samozřejmně platí také. Vždy se jedná o otázku TVEHO vkusu a není možné ho ordinovat jiným. to už tu jednou (víckrát) bylo. možná jsi to tak nemyslel ale vyzní to tak.
na notu lepší/horší se jde bavit co se týče techniky a ne co se týče vzhledu a vkusu.
Já jen nemám rád neosobní nová auta která se IMHO snaží zalíbit každému. Ikdyž i zde jsou vyjímky (koncept felicia, honda civic, challenger, mustang.....)
|
|
|
samozřejmě, že je vzhled subjektivní. nikomu ho nevnucuji jen je tu jakási tendence: starý auto= pořádný auto s duší(mnohdy má 4:) a nové auto je jen vlezlá plechovka. podle mě auto je z výroby neosobní a osobitost si získává až používánim a kontaktem s řidičem.
pro mě jsou kulatá, předlouhá auta s vyčinčanostmy jako křídly, chromem(ikdyž jeho použití místo plastu na spodku nárazníků není špatné) a spuostou dalších výstupků opravdu odporná - mám prostě takovou představu, že to nejdřív musí být funkční a krása vyplývá jakoby mimochodem(zmíněné GT40).
ostatně o letadlech se říká, že létají přesně tak, jak vypadají a skutečne tomu tak je:-) např: raptor vs. tacid blue.
|
|
Když jdu na hřbitov, tak hodím okolo místa se jménem mého spolupracovníká, který se ve Felicii před deseti lety zabil. Vjel trochu rychleji do zatáčky a absence pásů a ochranného rámu a jedno otočení okolo podélné osy mu zlámalo vaz. Na občasnou projížďku na sraz veteránů to snad jde, ale do dnešního provozu by se v takovém autě vydal snad jen blázem. On i ten moderní brouk vypadá o dost jinak než jeho slavný předchůdce. Bezpečnost udělala u aut taky krok vpřed, a tak tyto autíčka opravdu radši jen jako modely na poličku :-))
|
|
Klidně někoho v Oct. 63 svezu. Možná i na skůtru 502-02. Ale až budou mít oba stroje technickou.....
PBudvar
|
|
každopádně prěji Tobě a všem ostatním přispěvatelům do tohoto blogu vše nej nej nej a také aby jste nemuseli psát tolik kritických článků (kdyby jste psali pozitivní tak bych sem nelezl)
|
|
Kdyz uz jsme u toho industrialu, co takhle Umbrtka (www.umbrtka.com)? Pred Vanoci jsem se byl dokonce podivat v plzenske jidelne U kone, ale Umbrtku pana jsem nepotkal...
Jinak jizda v prave Oktavce je zazitek, az na to, ze na nektere burany na silnicich pusobi jako cerveny hadr, hned se vas snazi oprasit. Stejne tak na podnikovou Group 4 ostrahu ("a mate vuobec povolenie parkovat tunatom parkovisku?").
|
|
Jsem si po přečtení sehnal Volk a poslechl, dobrej popík :). Njn, zlatou za jejich zdaleka nejlepší album u mě i nadále drží Macbeth :).
|
|
Já v mládí vlastnil krásnou krémovou:-) Nicméně musím ještě jeden přípodotek.
Defensovy články navštěvujií nedlouho nicméně je čtu rád, protože nabízí odlišný pohled na věcí kolem mne. S některými věcmi souhlasím s některými méně, ale nedá mi nepozastavit se nad jedním live motivem velkého počtu autorových článků, který se objevil i v tom dnešním ... :
...nástavcem na penis a symbolem dominance pro frustrované zoufalce, kterým maska ze švindlchromu a lomozící nízkorozpočtový diesel dovolí aspoň na chvíli zapomenout, že je opomíjí manželka nebo vedoucí."
Opakování je sice matkou moudrosti, ale toto spíše svědčí o určité frustraci pisatele.
A aby bylo jasno nevlastním novou škodu Octávii v dieselovém provedení :-)
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Malé vánoční radosti
|