D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: 411: "Důvodová" zpráva
    (ze dne 06.08.2006, autor článku: D-FENS)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 06.08.2006 20:20:59     Reagovat
    Autor: Katoda - Neregistrovaný
    Titulek:Mám dotaz !
    Ze zmiňovaných nových předpisů jsem si přečetl jen to nejdůležitější. .Hlásit policii se dnes musí nehoda s předpokládanou škodou nad 50 tisíc (na rozdíl od dřívějších 20 tisic) a za úmrtí v souvislosti s nehodou se údajně považuje úmrtí do 24 hodin od nehody, na rozdíl od dřívějších 72 hodi. Je tomu skutečně tak? jestliže ano, pak se tedy nedivím, že počet nehod a hlavně úmrtí "statisticky" poklesl.

     
    Komentář ze dne: 06.08.2006 20:30:48     Reagovat
    Autor: Artie - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Mám dotaz !
    24 dnes i dříve. Údaje o mrtvých jsou srovnatelné, údaje o počtu nehod nikoli.

     
    Komentář ze dne: 06.08.2006 20:34:26     Reagovat
    Autor: D-FENS - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Mám dotaz !
    Porozuměl jste správně v první záležitosti. Hranice hmotné škody, od které se ťukanec mění v nehodu, ze změnila 2.5x. Adekvátně tomu poklesl počet nehod.

    Druhá záležitost - podle zákona - teď nevím jakého - se za úmrtí v důsledku nehody považují úmrtí do 30 dnů od nehody. Jiná otázka je, zda se policie tohoto pravidla drží a nestanovila nějaká jiná.

     
    Komentář ze dne: 11.08.2006 16:16:36     Reagovat
    Autor: Al - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Mám dotaz !
    Hranice hmotné škody se sice zvedla, ale pořád se musí hlásit VŠECHNY nehody, při kterých dojde ke zranění a VŠECHNY nehody, kdy vznikla škoda třetí osobě, tzn. všechny nehody, kterých se účastní auto pořízené na leasing, nehody se služebními vozidly atd. Takže nárůst hranice hmotné škody 2,5× by se rozhodně ve statistikách policie 2,5× neprojevil.

     
    Komentář ze dne: 07.08.2006 09:36:51     Reagovat
    Autor: Bubik - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Mám dotaz !
    tady jsou klíčové statistiky pojišťoven, nikoliv policie

    A dle prvních statistik pojišťoven se prudce snížil počet hlášených nehod. Pojišťovny se ovšem správně domnívají, že to je proto, že pod vlivem strachu ze ztráty bodů a s ohledem na to, že se do 50 kKč nic nemusí policii hlásit, si škody řidiči refundují sami mezi sebou.

    Všichni jsou spokojeni - lidi ušetří peníze za pokutu a body, pojišťovny mají vyšší výnos a stát čumící do policejních statistik se bije v prsa, jak je 411 super..........

     
    Komentář ze dne: 07.08.2006 10:19:26     Reagovat
    Autor: Bubik - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Mám dotaz !
    oprava
    prudce je silné slovo
    řekněme poněkud

     
    Komentář ze dne: 08.08.2006 22:09:48     Reagovat
    Autor: king - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Mám dotaz !
    Jen tak na okraj: Už i s. Nejvyšší náčelník PČR Husák nahlas uvažuje v médiích o zvýšení rychlostního limitu na některých úsecích dálnic (proč asi? :c)
    http://www.novinky.cz/domaci/husak--po-dalnici-by-se-mohlo-jezdit-az-170-km-hod_92575_dp10o.html

     
    Komentář ze dne: 08.08.2006 22:26:18     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Mám dotaz !
    To je pochopitelne. V podstate by se legalizoval soucasny stav, kdy 130 stejne skoro nikdo nejede. Proto je taky tolik povyku nad sprisnenymi tresty za rychlost, ktere narusily zavedeny status quo, kdy byla pokuta povazovatelna za jakysi rychlostni priplatek. :-)
    Limity by se v pohode daly (kdyz uz ne zrusit) zvednout aspon o 50% na 75/135/195 a opravdu nebezpecna mista ochranit lokalnimi omezenimi rychlosti.
    Statni policie nejsou nastesti az takovi zlatokopove, takze by jim spis ubyla prace a starosti.
    Kdyz se navic bude konecne stejne prisne kontrolovat bezduvodne smrdeni v levem pruhu na dalnici, ubyde hodne mrtvych a nehod i bez cachrovani se statistikama.

     
    Komentář ze dne: 09.08.2006 08:48:59     Reagovat
    Autor: lopper - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Mám dotaz !
    Pri soucasnem technickem stavu dalnic, kdy spise pripominaji polni cesty, pri soucasne hustote provozu a pri soucasne variabilite rychlosti vozidel je nemozne dale zvysovat rychlostni limit na dalnici s ohledem na bezpecnost. Zvysoval by se tim rapidne rychlostni rozdil v levem a pravem pruhu, kde v pravem jedou nakladaky rychlosti 100km/hod, pokud nejsou v kopci, a v pravem auta 170km/hod. Dobre by se pak predjizdelo....Ne kazdy je magor a chce mit spotrebu na 12litrech na 100km jenom kvuli tomu, aby jel 170 km/h., nehlede na opotrebeni jednotlivych celku auta.

    Jediny limit, ktery by se mel zvysit, je 90km/hod na I.tridach. Jinde jezdi rychleji jenom magori....

     
    Komentář ze dne: 09.08.2006 19:49:36     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mám dotaz !
    Nase dalnie jsou az na par malych useku a jeden velky (na D1 okolo Humpolce) v uchazejicim stavu a pro nejaky plosny limit neni jediny provozne technicky duvod.
    Pohadka o spatnem technickem stavu patri spolu s pohadkou o navrhove rychlosti do detske knihovnicky.

    Hustota provozu je konstatni, takze musi byt ve dne v noci nejaky limit? Ehm. Teze o rozdilu rychlosti je taky usmevna a nebudu tu zminovat to Nemecko, fakt nebudu.

    Zatraceni Nemci to furt kazi a uz by jim mel konecne nekdo naridit, aby si nejaky limit na dalnici zavedli a neprovokovali ostatni. Takhle vyzni vsechny opravnene argumenty zkusenych ridicu a odborniku na dopravu (napr. technicky stav dalnic, navrhova rychlost, zavislost umrtnosti na nejakem limitu a v neposledni rade rozdil rychlosti v pruzich) jako naproste hovadiny.

    Jezdi si jak chces, ale do spotreby druhych a opotrebovani jejich aut je ti lautr hovno.

     
    Komentář ze dne: 10.08.2006 17:32:28     Reagovat
    Autor: Dave - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mám dotaz !
    To ale nic nemění na tom, že v Čechách se čeští řidiči chovají jako prasata, takže je na D1 velice pravděpodobné, že mne - předjíždějícího rychlostí 140 km/h shluk kamionů v pravém pruhu - zcela jistě dožene nízko letící UFO a začne mne problikávat a prohoukávat, protože jsem si dovolil mu zablokovat cestu, nemám v úmyslu ji uvolnit uhnutím pod kola kamionu a on nemůže letět svou povolenou rychlostí 170 km/h budovat světlé zítřky. Ponechme stranou bezpečné zahájení předjížděcího manévru z mé strany, předpokládá se totiž, že jsem se do levého pruhu zařadit dostatečně daleko před UFO a předjížděcí manévr kolony kamionů chvilku trvá. Německý řidič obvykle nohu z plynu sundá a nechá toho pomalejšího před sebou dokončit předjíždění, pak na to zase šlápne a jede dál. V klidu a bez emocí. Český buran to obvykle takhle v klidu neřeší. A takových příkladů z praxe mám spousty.

    Dokud v Čechách nebudou ti rychlejší brát ohled na ty pomalejší, budou tu holt zákony, které budou omezovat nás všechny.

     
    Komentář ze dne: 11.08.2006 00:03:08     Reagovat
    Autor: king - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mám dotaz !
    2 Dave: Čistě teoreticky: nebylo by místo rychlostního limitu na dálnici lepší nějakým způsobem aktivně monitorovat a postihovat ony "prasiče"? A mám na mysli "prasiče" z obou "táborů" tzn. jak tailisty, tak vytrvalé okupanty levého pruhu ;-) Já jenom, že princip, kdy za průser Horáčka s Pažoutem, je celá třída po škole, mě sere už od malička :)

     
    Komentář ze dne: 11.08.2006 00:17:41     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mám dotaz !
    Jooooo! Horacek a Pazout je dost dobrej argument! :-)

     
    Komentář ze dne: 11.08.2006 00:16:15     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mám dotaz !
    Ja teda hraju vetsinou roli toho UFOuna a to predevsim prave v tom Nemecku. Samozrejme je hamba a vizitka prasactvi nekoho pri predjizdeni zablokovat za kamionem, takze musi brzdit treba z tech 130 na 90. To s tebou uplne souhlasim.
    Je proste potreba za volantem premyslet. Pokud nejsem pomaly krmic zvere (frnk, frnk, frnk - a vsechny 3 zelvy mi utekly), tak si dokazu vsimnout auta za mnou, i kdyz jede 230, a odhadnout jeho rychlost. Protoze se proste pred predjetim poradne a vickrat podivam do zrcatek. Potom kratce zauvazuju o tom, jestli neni jednodussi trochu ubrat, abysme oba v klidu ty kamiony predjeli, nebo jestli tam tomu rychlejsimu vjet, i kdyz ja narozdil od nej nespecham.
    Nepotkal jsem nikoho, komu by vadili spechalci/zavodnici/pirati/prasata na dalnici, a kdo by zaroven nebyl linej jako ves (co bych se namahal s uhejbanim mezi kamiony, tech 500m mezera je dost mala) nebo neridil jako stara Blazkova (nemuzu prece porad koukat do zrcatek, dyt bych kvuli tomu nestacil ridit).

    Je tu jedna vec, podle ktere se pozna, jestli ma pravdu krmic zvere nebo UFO: Pokud te na te dalnici nekdo predjede zprava a pritom te nijak neomezi (=neudela ti mysku, protoze by se jinak uz pred tebe nevesel), neni prase UFO, ale ty. To totiz znamena, ze jsi mel dost prostoru na to, udelat mu v levem pruhu misto, jak se podle pravidel patri.

     
    Komentář ze dne: 11.08.2006 14:47:03     Reagovat
    Autor: Dave - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mám dotaz !
    Tak úplně jsem nepochopil ten příměr s krmením zvěře, ale Váš komentář ohledně přemýšlení za volantem beru - to je přesně to, co dělám. Pokud jedu svých 140 km/h po dálnici a blížím se ke kamionu a v dálce za sebou vidím rychle se blížící vůz, pak - pokud mi to situace dovolí, což se stává často - sundám nohu z plynu a než se k dotyčnému kamionu přiblížím na nebezpečnou vzdálenost, UFO mizí v dáli přede mnou a já mohu začít předjíždět. UFO mohlo letět bez omezení a já si zachoval plynulou jízdu. Potud vše v pořádku. V předešlém komentáři jsem narážel na situaci, kdy jede kolona kamionů dlouhá několik stovek metrů rozestupy mezi kamiony pár metrů a já ji předjíždím. Jen proto, že za mnou visí blikající UFO, nehodlám zvyšovat svou rychlost a zvyšovat tak riziko a fatalitu případných následků. Sám vyznávám pravidlo "jízdy co nejvíc vpravo", takže jakmile mi to situace umožní, opět uhnu doprava a uvolním rychlý pruh.

     
    Komentář ze dne: 11.08.2006 15:25:29     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mám dotaz !
    V tom pripade bysme spolu na silnici nemeli nejmensi problem. Kdyz neni kam uhnout, tak na nikoho neblikam. Kdyz je kam uhnout, tak jednou bliknu a kdyz nic a je mista dost, predjizdim zprava. Nekdy ani nevyjizdim do leveho pruhu. Na nekterych autech je uz zdalky tak nejak videt, ze se proste dobrovolne doprava nezaradi, takze jedu porad v pravem pruhu, jen se pri predjizdeni podivam, co je to za vohnouta. :-)

    Jenom na vysvetleni - Pribeh pomaleho krmice zvere (zkracena verze):
    Dělal jsem hlídače v ZOO a dneska mě vyhodili z práce. Prej jsem příliš pomalej. Šel jsem nakrmit želvy. Odemknu dveře a frnk, frnk, frnk - všechny želvy byly pryč.“

    Nekteri takyridici maji podobne reflexy, na to je potreba si davat bacha.

     
    Komentář ze dne: 11.08.2006 18:07:51     Reagovat
    Autor: Prankster - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mám dotaz !
    Clovece ty toho moc v hlave nemas...to cos tady ted vyblil - to je fakt pecka...

     
    Komentář ze dne: 12.08.2006 21:08:41     Reagovat
    Autor: king - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mám dotaz !
    2 Prankster: šlo by to nějak upřesnit? :)

     
    Komentář ze dne: 12.08.2006 23:58:34     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mám dotaz !
    Ano, ano, chtelo by to trochu upresnit a rozvest. Jinak bys mel priste, a promin mi ten vyraz, radsi drzet hubu.

     
    Komentář ze dne: 09.08.2006 20:13:34     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mám dotaz !
    Mohu se s dovolenim zeptat, zda budu muset, az bude limit 160 nebo 170 km/h, jezdit takovou rychlosti? Musim dnes po dalnici jezdit 130? A kolik ze musim jezdit po Nemecku, kdyz tam limity nemaji? Tady nejde vubec o to, zda tech 170 pojedu, ale o dve jine veci:

    1. ze budu mit pravo tolik jet, budu-li to z nejakeho duvodu potrebovat (v tom kontextu je jeste lepsi zadny limit)
    2. ze si ridici budou muset uvedomit, ze nekdo muze jet po dalnici i rychleji, budou se koukat do zrcatek (zejmena bych byl rad, kdyby tak cinili kamioniste) a take neprekazet v levem pruhu jen proto, ze jedou 130, coz bude pro bezpecnost provozu na dalnici zajiste vetsim prinosem, nez kuprikladu povinne sviceni nebo technicky stav lekarnicky.

     
    Komentář ze dne: 10.08.2006 10:30:07     Reagovat
    Autor: luboš - kamera - atd. - Neregistrovaný
    Titulek:... jsem zpět ...
    Jediný příspěvek - nebudu se sem vracet, nečetl jsem staré články znovu, ani diskuse k nim. K tématu mám toto:

    http://neviditelnypes.zpravy.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A060809_113354_p_spolecnost_wag&reakce=9883045

    "není důležité" je mé jméno v té diskusi.

    Že jezdím na BMW a ve Feldě, mohu dokázat, ale necítím tu potřebu :-)

    Mějte se tu hezky, první odstavce článku "411 Důvodová..." se mi líbily, proto jej tu veřejně (pravda, čtenáři jsou uzavřená skupinka, takže ne zcela veřejně) chválím.

    P.S. cestuji, můžete zkusit hacknout IP (stačí tracert, součást každých windows/každého un*xu), nejsem doma, tj. moje IP není standardní, nicméně cokoli by tu kdo od této chvíle napsal mým jménem, třeba z této IP, nebude od mě.

    NEBYL jsem tu dost dlouho na to, abych si byl jistý, že to zase pár týdnů vydržím. :-)

    Komentář ze dne: 06.08.2006 20:24:33     Reagovat
    Autor: Konrád - Neregistrovaný
    Titulek:zbabělci
    Proboha, co to je ze stránku? (viz. zbabělci) Kdybych se ptal v normalizačním duchu: co je to za lidi? kdo je platí? komu slouží? (O otřesném designu stránek ani nemluvě) Víte o tom někdo něco?

    Komentář ze dne: 06.08.2006 20:35:41     Reagovat
    Autor: Childeater - Neregistrovaný
    Titulek:Zamrkejte, pochopí...
    Poctivě blikám na všechny zapomětlivce od dob zavedení 411ky, zaznamenal jsem zajímavý výsledek - nikdy se mi nestalo, že by hlupákovi docvaklo a rozsvítil. Vždycky na mě jen nechápavě a tupě čumí...už vždy pečlivě kontroluji v zrcátkách, pokud je to možné - a stále stejné nechápavé ksichty...:-D...častěji dámy než pánové, bohužel.

     
    Komentář ze dne: 06.08.2006 20:42:06     Reagovat
    Autor: D-FENS - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Zamrkejte, pochopí...
    Já blikám mlhovkama a mám úspěšnost asi 80%. 1 z 5 ještě poděkuje.

     
    Komentář ze dne: 06.08.2006 20:54:19     Reagovat
    Autor: Childeater - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Zamrkejte, pochopí...
    Jako napotvoru mlhovky vepředu nemám...:-D...ale dobrej tip...na bliknutí dálkovýma lid nefunguje.

     
    Komentář ze dne: 06.08.2006 21:07:18     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Zamrkejte, pochopí...
    Svitite-li v souladu se zakonem potkavacimi svetly, pak blikani dalkovymi v beznych autech (Felicia, Favorit, O1 apod.) neni videt, nebo vypada jako jizda po hrbolech. Pokud mate auto, ktere ma pro dalkova svetla extra paraboly a zarovky (a v poslednich 5 letech nicim jinym nejezdim), neni to problem. Kdyz na nekoho tedy dnes zablikam svymi bixenony a zaroven jeste parem halogenu, tak to obvykle velmi rychle pochopi.

     
    Komentář ze dne: 06.08.2006 21:15:53     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Zamrkejte, pochopí...
    Asi to budu muset vyzkoušet. Mám Xantii, svítí to asi podobně jako O1. Nedělám si iluze, že je to vidět nějak kór, ale když kupříkladu blikám před policejní hlídkou, pochopí každý (jedná o notoricky známá místa, třeba v Majdaleně). Myslím, že humanoid chápe že blikám, nechápe ale proč. Bixenony nebo mlhovky budou názornější.

     
    Komentář ze dne: 06.08.2006 21:45:21     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Zamrkejte, pochopí...
    Nebo blikat inverzne, tedy zhasnout/rozsvitit/zhasnout/rozsvitit/...

     
    Komentář ze dne: 06.08.2006 22:02:29     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zamrkejte, pochopí...
    Já inversním blikáním upozorňuju na zapomenutá světla. Blikání dálkovými (mám společné paraboly + vnitřní pár jako přídavná dálková) používám na varování před radarem apod.

     
    Komentář ze dne: 07.08.2006 12:12:51     Reagovat
    Autor: AAA - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Zamrkejte, pochopí...
    Zdravim kolego, ja myslim ze u nasich Xantii je to naopak videt velmi dobre, protoze dalkove a tlumene jsou kazde realizovany vlastni zarovkou H1 relativne daleko vedle sebe. Plati pro X2 ale pro X1 zrejme taky.

     
    Komentář ze dne: 06.08.2006 21:38:56     Reagovat
    Autor: Medák - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Zamrkejte, pochopí...
    netřeba blikat dálkama,stačí na mžik vypnout a zas zapnout tlumený.
    Jinak upozornění na radar nebo hlídku blikáním na protijedoucí řidiče se za bolšána hodnotilo jako "falešná solidarita řidičů" ,nedivil bych se,kdyby se to zas vytáhlo :-(

     
    Komentář ze dne: 08.08.2006 20:25:21     Reagovat
    Autor: esprit fort - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Zamrkejte, pochopí...
    Též upozorňuji - zhasnu, rozsvítím a bliknu dálkovými, většina pochopí a celkm často poděkují.
    Pozn: jen na probliknutí dálkových moc lidí nereagovalo, byť mi auto svítí dobře a přidávala jsem mlhovky.

    Komentář ze dne: 06.08.2006 21:01:29     Reagovat
    Autor: fido - Neregistrovaný
    Titulek:Blikám
    a když nesvítím já, pochopím, proč blikají.

    Komentář ze dne: 06.08.2006 21:25:01     Reagovat
    Autor: Reach - Neregistrovaný
    Titulek:Izrael, Libanon atd.
    D-FENSI no to je mi opravdu líto, že se v tomto směru díváš jen na oficiální média...která ukazují utrpení nevinných libanonských "civilistů", o následcích 3000 vypalených kaťuší na Izrael většinou ani obrázek.
    Nebudu to dále rozbírat, nebudeme se trápit.
    Pro ty, kteři se neorientují doporučuji:
    Yotube a 9 dílů Obsession: Radical Islam's war
    také www.eretz.cz
    www.eurabia.cz
    www.info.pravdaoislamu.cz

    Enough is enough

     
    Komentář ze dne: 06.08.2006 21:37:28     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Izrael, Libanon atd.
    sorry patří to k Dvěma pravdám.

     
    Komentář ze dne: 06.08.2006 22:04:35     Reagovat
    Autor: D-FENS - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Izrael, Libanon atd.
    ... je to tím, že se o to nezajímám. Kořeny krize jdou za můj myšlenkový horizont, nejsem s to to pochopit, protože je to příliš složité a stalo se to příliš dávno. Nemám k této oblasti žádný vztah a žádná personální propojení. Jediné, co dělám, je porovnávám mluvený komentář s obrázky. Nerad bych, aby se tady provozovala jakákoli proislámská nebo proizraelská propaganda.

     
    Komentář ze dne: 06.08.2006 22:12:29     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Izrael, Libanon atd.
    Tak aspoň zkoukni tu youtube a porovnávej. Je to zcela zásádní - uvidíš tam zpravodajství arabských TV a budeš to potom vidět jaksi ..."vyváženě". Když už nemáš vztah.

     
    Komentář ze dne: 06.08.2006 22:22:54     Reagovat
    Autor: D-FENS - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Izrael, Libanon atd.
    Youtube neyoutube. Arabské televize provozují svoje metody výplachu mozku, jen jiným pracovním médiem. Zrovna dneska jsem se díval na to naše 100% czech-tv vyvážené médium. Ukazovali, jak izraelci shazují leteckou bombu doprostřed nějaké zástavby. Mně to takhle stačí, abych chápal, jak to funguje. Prasárny dělají obě strany, a v každé válce to tak bylo. Vodu s multivitakomplexem taky nepiju.


     
    Komentář ze dne: 06.08.2006 22:29:59     Reagovat
    Autor: Reach - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Izrael, Libanon atd.
    No zdá se mi to od tebe jako velká ignorance, těším se, že až se tady bude zavádět šaríja budeš stejně aktivně protestovat jako proti 411ce..a že ti opravdu fandím. :-DD
    Já vím, vyžaduje to skoro hodinu mírného soustředění, vykašli se na to....jo spojenci dělali ve WW2 taky stejný prasárny jako OSA nebo Stalin, to je přece jasný, ty to víš.
    Ještě Musím říct, že nerozumím lidem, kteří mají předem udělaný názor a ignotujou fakta. To si pak můžeme říkat, že ten PolPot nebo Mao to nedělali pro sebe, sice udělali nějaký prasárny, ale kdo ne, že? ..Ááno.

     
    Komentář ze dne: 06.08.2006 22:32:53     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Izrael, Libanon atd.
    pozor rozlišuju islám x radikální islám, nejsem fanatik. Problém je, že ty z první skupiny už se bojí a mlčí....

     
    Komentář ze dne: 07.08.2006 09:43:31     Reagovat
    Autor: D-FENS - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Izrael, Libanon atd.
    Jo, ale já nejsem aktivista. Já mám jen nerad, když mi někdo lže.

    Samozřejmě že spojenci dělali ve WWII prasárny. Například vybombardování Drážďan (135.000 mrtvých za jeden večer, administrativně redukováno na 35.000), bombardovací ofenzíva USA+GB obecně (co do počtu obětí zhruba srovnatelné se svatým holocaustem), vyvraždění polských důstojníků v Katyni, zmizení stovek tisíc německých zajatců v Rusku nikdo neví kam, to jsou jen ta nejznámější fakta.

     
    Komentář ze dne: 07.08.2006 11:11:08     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Izrael, Libanon atd.
    Je to válka jako každá jiná - někdo si mastí kapsu tím, že někdo jinej zabije člověka "za čárou".

    Židi se výborně naučili vyvolávat ve světě pocit, že je někdo utiskuje...kdykoliv je to možný, mažou si hubu holokaustem a dávají ho do souvislosti s kde čím. To dává blbější většině světa zapomenout na to, že Izraelský války zahájil vždy Izrael s "omluvenkou", že kdyby nestřelili první oni, tak by jistě střelili arabáši - viz 6ti denní válka jako odpověď na arabské vojenské cvičení na Sinaji.

    Nerozumíš lidem, kteří ignorujou fakta, ale sám vypouštíš ta, která se ti nehodí do skládačky. Proto nechápu, kde bereš tu drzost někoho kárat za jeho názory, které si udělal, když se koukal, jak tříštivá bomba bourá půl obytného bloku o ktrém se vzápětí povídá, že v něm bylo zabito X teroristů, kteří s největší pravděpodobností nikomu nic hrozného neudělali krom toho, že tam bydleli.

     
    Komentář ze dne: 07.08.2006 11:27:15     Reagovat
    Autor: JMH - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Izrael, Libanon atd.
    23. května 1967 rozmístil Egypt dělostřelecké baterie na jihovýchodní části Sinaje a pod hrozbou potopení zakázal izraelským lodím prouplouvat Tiranskou úžinou do Akabského zálivu, kde je izraelský přístav Ejlat.
    To jen pro úplnost, jak vypadá takové arabské vojenské cvičení na Sinaji.
    "Nerozumíš lidem, kteří ignorujou fakta, ale sám vypouštíš ta, která se ti nehodí do skládačky."

     
    Komentář ze dne: 10.08.2006 18:21:14     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Izrael, Libanon atd.
    A napíšeš ještě pro celkový dojem, jaké výhrůžky a vměšování Izraele tomu předcházely? Vměšování se do obranných řešení Egypta, diktování toho, kde a jak smí probíhat jaké cvičení...Bylo tam dusno, Egypťani zaharašili zbraněma a Izraelcům praskly nervy a střelili první. Kdyby aspoň šlo jen o poprvé...ale co to "na podruhé"?

    Přístup k Ejlatu je sporné místo a tak se tam projevila neschopnost domluvit se po dobrým. Ale první nálet provedly Izraelské letouny - na letiště v Egyptě. Kdo tedy vyvolá válku? Ten, kdo ji dejme tomu naznačuje nebo ten, kdo shodí první bombu? Cejtí od začátku za hrbem jemeričany, tak si vyskakujou. Oficiálně se zaštiťujou tím, jak chtějí zabránit pokračování "svatého" holokaustu. Hanba!

     
    Komentář ze dne: 10.08.2006 18:24:37     Reagovat
    Autor: Zefram - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Izrael, Libanon atd.
    Ach jo. Ten, kdo prvni vystreli, nemusi byt vubec tim, kdo vyvolal valku. Dost casto ji tez vyvolaji obe strany, aniz by bylo mozno puvodce najit. A konecne, je jedno, kdo valku vyvola, dulezite je jen, kdo ji dokaze vyhrat.

     
    Komentář ze dne: 10.08.2006 18:42:54     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Izrael, Libanon atd.
    Aha...zajímavý, politicky korektní výklad faktů. Ten, kdo dá první ránu nemusí být vždy agresor....to je mi tedy novinka.
    A jakpak se to posuzuje?
    Lze stejný metr vzít i na život v menším měřítku?

    Německo začalo WWII tím, že němečtí parašutisti v polských uniformách přepadli posádku radiomajáku. V reakci na to Německo převálcovalo Polsko během 4 dnů. I kdyby to bylo tak, jak to narafičili Němci a Poláci skutečně zaútočili na vysílač - nedala by se tato přestřelka vyřešit diplomaticky bez dalších ztrát na životech? Dala, ale Německo potřebovalo záminku pro svou válku...a stejně tak stihomamem postiženej Izrael.

    Už zde nebo jinde někdo psal, že partyzánskou válku lze vyhrát jen genocidou obyvatelstva v příslušném regionu nebo úplnou porážkou pravidelné armády protivníka. Rozložení sil hraje ve prospěch profesionálních obětí - Židů. Takže ve jménu potírání antisemitismu rozjedou genocidu na jiné straně? Jinak totiž vyhrát nelze.

    Mír nastane až každá strana spolkne hořkou piluku, staří blbci, kteří nenávidí svý sousedy vymřou...a mladí se na nějakou válku vyserou, aby se měli líp. Kdyby americká koza Riceová řekla, že americké síly obsadí nejen jih Libanonu, ale také sever Izraele a zakážou v oblasti letový provoz...to by bylo hned po potížích. Ale válka je asi " v zájmu země" 8o(

    Shoď brejle s pruhama a davidovou hvězdou...

     
    Komentář ze dne: 07.08.2006 16:59:41     Reagovat
    Autor: freca - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Izrael, Libanon atd.
    ješte kousek a už nebudete naprosto vidět

     
    Komentář ze dne: 07.08.2006 17:17:37     Reagovat
    Autor: Mysel - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Izrael, Libanon atd.
    Jakou metodou rozpoznate mrtveho teroristu z Hizballahu (nebo jine dobrocinne skupiny), kdyz ho od .50 protiletadloveho kulometu odhodil vybuch a AK-47/AK-74 mu posmrtne odebrali z ekonomickych a propagandistickych duvodu ze zad jeho prezivsi soudruhove?
    Jak hodnotite zabavny zvyk ridicu mobilnich odpalovacich zarizeni delostreleckych raket odjizdet ihned po vystreleni salvy k nejblizsi skolce, nemocnici nebo alespon obytne budove?

    Hlavne ze mate srovnano, ze jde o masteni kapes..

    Ke "cviceni" uz se Vam dostalo dost vymluvneho komentare. Jen obecne dodam, ze pokud chcete opravdu diskutovat o blizkovychodnich valkach a politicke situaci, je treba toho dost precist. Tedy pokud ovsem nejste politikem ve Francii. U nich je kvalifikaci naopak ignorace faktu a velka huba. :o))

     
    Komentář ze dne: 07.08.2006 17:18:49     Reagovat
    Autor: Mysel - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Izrael, Libanon atd.
    pardon: rozpoznate ...... od civilisty...

     
    Komentář ze dne: 10.08.2006 18:29:06     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Izrael, Libanon atd.
    Žádnou...a proto je i 9ti letá holka považována za teroristu, že?

    zábavný zvyk o kterém mluvíte jste viděl na vlastní oči...nebo o něm jen slyšel na CNN při vysvětlování Židáků, proč bombardujou obytné čtvrti?

    Kdepak jsou všechna ta letadla, když Izrael udělá 300 vzletů za den? Kam se koukají jejich radary, že nevidí mobilní základny ještě předtím, než vypustí rakety? Co satelitní průzkum, kterej mají skoro v reálném čase? Ten se asi kouká taky jinam, když jede konvou raketometů na pozice, že?

    Tahají tě za nos...respektive už nemusejí - spolkl jsi jim to i s navijákem a teď už taháš ty za nos jiný 8o(
    Zamysli se, naivko!

    Komentář ze dne: 06.08.2006 22:00:38     Reagovat
    Autor: kamil - Neregistrovaný
    Titulek:Jiná možnost
    A co takhle jezdit bez porušování dopravních předpisů? Tím by se přece také příjmy systému snížily?

     
    Komentář ze dne: 06.08.2006 22:28:10     Reagovat
    Autor: D-FENS - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Jiná možnost
    To vypadá jako elementární poznatek.

     
    Komentář ze dne: 06.08.2006 22:39:05     Reagovat
    Autor: jerry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Jiná možnost
    Kamile - zákon je geniálně nastaven :-) Tedy tak, že neporušovat jej prakticky nejde. Nebo mi snad chcete tvrdit, že na pět kilometrů rovné přehledné silnici se stejně dlouhým zákazem předjíždění NEpředjedete cyklistu či traktor, když se oba dohromady i jeden každý z nich budou pohybovat střevoryvnou rychlostí dobrých 16 kilometrů v hodině?

     
    Komentář ze dne: 06.08.2006 23:21:59     Reagovat
    Autor: zaty - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Jiná možnost
    Ja teda jiz 8 let co vlastnim ridicsky prukaz predpokladam ze cyklistu objizdim a ne predjizdim a tudiz jakykoliv zakaz predjizdeni at jiz znackou nebo plnou caru pro cyklistu neplati. Zakon jsem jeste poradne nestudoval, protoze auto nevlastnim a vetsinou vyuzivam vuz me matky a "odmitnuti podani vysvetleni" dosud fungovalo a podle vseho funguje dal, ovsem pokud se od 1.7. cyklista predjizdi tak to potes koste.

     
    Komentář ze dne: 06.08.2006 23:41:26     Reagovat
    Autor: Premek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Jiná možnost
    Bohuzel, pokud se nepletu tak i cyklista se nyni predjizdi. Take mam pripravenou argumentaci, ze to nebyl ucastnik silnicniho provozu, ale prekazka plynulosti a bezpecnosti - nemam vyzkousenu uspesnost.

     
    Komentář ze dne: 07.08.2006 00:34:58     Reagovat
    Autor: SL - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Jiná možnost
    Cyklista je účastník silničního provozu už pěkných pár let, stejně jako v testech profláklé dítě se sáňkama, takže tohle bych raději nezkoušel.

    Mě by spíš zajímalo, jestli se smí cyklista předjíždět v obci...

     
    Komentář ze dne: 07.08.2006 09:21:12     Reagovat
    Autor: ker - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Jiná možnost
    A neni tam nahodou, ze pokud se dany objekt pohybuje rychlosti nizsi, nez 20 km/h, tak se z nej stava prekazka sil. provozu? Napriklad auto tlacene majitelem, velke zemedelske stroje...

     
    Komentář ze dne: 07.08.2006 11:01:13     Reagovat
    Autor: Eric Cartman - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Jiná možnost
    Neni. To bylo soucasti Vyhlasky 100/asi 78 FMV CSSR, novy zakon potrebuje provadeci vyhlasku, kde by se tyto podrobnosti stanovily. Protoze provadeci vyhlaska neni, vse zavisi na (z)vuli organu. Takze nezbyva nez vesele varit za pufajicim traktorem...

     
    Komentář ze dne: 07.08.2006 14:34:05     Reagovat
    Autor: vasil - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Jiná možnost
    Cyklista je vozidlo. Z toho plynou ostatní povinosti. Já se osobně předjížděním cyklistů nijak nevzrušuji, zpomalím, dám blinkr, předjíždím raději větším obloukem a kašlu na plnou čáru (pokud to samozřejmě jde). Policajti nestojí za každým bukem.

    Komentář ze dne: 07.08.2006 00:00:05     Reagovat
    Autor: jap - Neregistrovaný
    Titulek:Robert Stastny, BESIP
    Dalsi perla v dnesnim respektu - dal bych sem link, ale je to v placene casti..

    -----

    Od 1. července letošního roku se řidiči na českých silnicích začali chovat tak, jak je to běžné v celé západní Evropě. Počet dopravních nehod se oproti srovnatelnému období loňského roku snížil o třetinu a počet obětí dokonce o polovinu. Jasnější argumenty o účinnosti novely zákona o silničním provozu už ani předložit nelze. Přesto je pro mě nepochopitelná reakce části motoristické veřejnosti, která zákon zpochybňuje, ba dokonce vyzývá ostatní řidiče k jeho ignorování. Ve snaze zavést absolutní svobodu na silnicích volají mnozí po zrušení téměř všech omezení a pravidel, která platí nejen na českých, ale i evropských vozovkách. Všichni ti milovníci rychlé jízdy však zapomínají na to, že smyslem zákona není chránit silnější a drzejší, ale naopak ty zranitelnější. Mrzí mě proto, že se v zuřivém boji za zvýšení rychlostních limitů přestává hovořit o zmařených lidských životech a rodinných tragédiích, které jsou v drtivé míře způsobeny právě rychlou a bezohlednou jízdou.
    Překvapilo mě, že snad největší polemiku vyvolalo dodržování padesátikilometrové rychlosti v obci. Jako by někteří řidiči teprve po 1. červenci letošního roku zjistili, že takové omezení existuje. Němečtí ani jiní evropští řidiči přitom s dodržováním předepsané rychlosti problémy nemají. Skutečný důvod protestů je tedy úplně jiný. Až do 1. července hrozila řidičům za překročení rychlosti i za většinu dalších přestupků často jen domluva policisty či pár stovek pokuty a ti otrlejší se prostě nedostavovali k projednání přestupku až do doby, kdy byl promlčen. Třináct stovek mrtvých na silnicích a desítky tisíc dopravních nehod ročně jen dokazovaly, že bezohlední řidiči nemají žádnou motivaci jezdit podle pravidel.
    Hlavním cílem změn tedy bylo posílit vymahatelnost práva a zvýšit motivaci řidičů dodržovat dopravní předpisy. Zavádíme proto možnost zadržet řidičský průkaz a zabránit v jízdě nebezpečným řidičům, zvyšujeme počet kontrolních orgánů, razantně vzrostly pokuty pro ty, kteří se vyhýbají projednávání přestupku. Pomáhá i větší postih za nejzávažnější přestupky a systém evidování řidičů-recidivistů formou bodového hodnocení.
    Nejedná se přitom o žádné novinky, ale o praxí ověřené recepty evropských zemí, jak snížit počet mrtvých na silnicích. Vycházeli jsme ze zkušeností Německa, Francie, Británie a dalších zemí, které bodový systém zavedly dávno před námi. Nikde nedošlo k masivnímu odebírání řidičského oprávnění, zato počet obětí dopravních nehod klesl zhruba o pětinu. Proto se diskutuje o zavedení bodového systému v celé Evropské unii. Už dnes v různých modifikacích funguje ve dvaceti evropských zemích.

    Co je přísnost

    Český systém není vůbec přísný. Kritici, kteří opěvují systém německý, by se asi podivili, kdyby se jim body udělovaly za téměř všechny, i ty „nejbanálnější“ přestupky. Němečtí řidiči musejí s body počítat například také za ojeté pneumatiky, nedovolené zakrytí registrační značky sklem či fólií nebo za nedodržení bezpečné vzdálenosti mezi vozidly. Body se přitom z jejich konta odečítají až po dvou letech a hrozí jim i doživotní odebrání řidičského oprávnění. Za nebezpečnou jízdu lze ve Velké Británii jít na dva roky do vězení a ve skandinávských zemích dokonce úřady takovému řidiči zabaví automobil. Nikdo to přitom nechápe jako nastolování policejního státu, ale jako ochranu slušných řidičů před těmi agresivními.
    Protesty některých českých řidičů proti důslednému dodržování pravidel jsou stejně nepochopitelné jako obhajoba zloděje, který tvrdí, že zase tak mnoho toho neukradl. Stejně tak jako nám nevadí nulová tolerance policistů v případě krádeží, neměl by nám vadit jejich nekompromisní postup ani u jiných porušení zákona. Volat po zrušení zákona jen proto, že radar měří s drobnou odchylkou, se kterou ale musí policista beztak počítat, proto nepovažuji za moudré.
    Slušná a ohleduplná většina českých řidičů dokázala, že se můžeme rovnat s těmi nejlepšími motoristickými národy světa. Nebojme se a pojďme dál v záchraně lidských životů.

    Robert Šťastný
    Autor je vedoucím oddělení BESIP Ministerstva dopravy ČR.

    -----

    takova porce demagogie - co jineho cekat, ze?

     
    Komentář ze dne: 07.08.2006 00:46:42     Reagovat
    Autor: SL - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Robert Stastny, BESIP
    No to je síla... Především ten druhý odstavec je neuvěřitelný.

    Takže nedodržení bezpečné vzdálenosti nebo sjeté pneumatiky jsou "nejbanálnější" přestupek, zatímco překročení rychlosti o 1 km/h je jasný důkaz pirátství. Zajímalo by mě, jestli ten idiot někdy řídil auto.

     
    Komentář ze dne: 07.08.2006 00:51:00     Reagovat
    Autor: Tonda - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Robert Stastny, BESIP
    To snad není možné.... takovouhle demagogii jsem naposledy četl když byli u moci komunisti.
    Jinak, kromě antiradaru a blikání světel je také dobrá prevence používat CB.

     
    Komentář ze dne: 07.08.2006 00:53:34     Reagovat
    Autor: SL - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Robert Stastny, BESIP
    Nojo, ale komu se chce vozit na střeše dvoumetrovou anténu:/

     
    Komentář ze dne: 07.08.2006 12:45:29     Reagovat
    Autor: Bohovrah - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Robert Stastny, BESIP
    Oni snad nejsou? Nebo mas pocit, ze manyry KSCSSD jsou neco noveho?

     
    Komentář ze dne: 07.08.2006 09:43:37     Reagovat
    Autor: Bubik - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Robert Stastny, BESIP
    A divíte se?

    Že by si Šimonovského kapři najednou začali vypouštět svůj rybníček?

    Ti to zejména teď, kdy i řada dříve 411fans už byla postižena nějakou nesmyslností v zákoně, musí hájit zuby nehty........

    Komentář ze dne: 07.08.2006 00:19:48     Reagovat
    Autor: eminence - Neregistrovaný
    Titulek:dost bylo 411
    D-fensi, když tu vidím článek s nadpisem 411 tak už to ani nečtu, probírat dokolečka dokola jedno téma je nuda.

     
    Komentář ze dne: 07.08.2006 08:37:20     Reagovat
    Autor: D-FENS - Neregistrovaný
    Titulek:Re: dost bylo 411
    A právě proto tam to 411 otrocky píšu!

    Komentář ze dne: 07.08.2006 11:06:56     Reagovat
    Autor: kontrola_nemocnych - Neregistrovaný
    Titulek:mame na silnicich o 50% min mrtvejch
    to za trochu buzerace stoji, cca 60 lidi ted muze prudit na netu misto aby hnili v zemi. a to se ceni :)

     
    Komentář ze dne: 07.08.2006 11:19:48     Reagovat
    Autor: JPK - Neregistrovaný
    Titulek:Re: mame na silnicich o 50% min mrtvejch
    Už to bylo někde jinde. Pokud se bavíme o statistice při číslech do 100 tak to nejde. Uvědom si, že tvých 50% méně mrtvých může být lehce vyrovnáno jedním jediným smykem naložené Š120 a následnou kolizí s jedním jiným vozidlem.

    Jinak malá technická: Podívej se na statistiky nehodovosti , zranění a mrtvých za první pololetí 2006 tzn. ještě před platností tebou pochvalovaného zákona...

    Komentář ze dne: 07.08.2006 11:10:18     Reagovat
    Autor: Bret - Neregistrovaný
    Titulek:Změna byla nutná
    D-FENSi byl jsi někdy autem v Ostravě? Jestli ne, tak vřele doporučuju udělat si výlet. Před zavedením 411-ky panovala na ostravvských cestách čirá anarchie. Když jsi jel v 50-ce 60 byl jsi za dementa, který neví že se jezdí minimálně 100. Stopka, nebo červená na semaforu byly (a bohužel pořád jsou) pro mnohé ostravské řidiče pouze informativní značky. Po zavedení 411-ky se situace zklidnila asi tak na 14 dní. Dneska jsme tam kde jsme byli. Takže, souhlasím s tebou, že zmiňovaný zákon má spoustu chyb a vážnách nedostatků, ale na druhé straně si myslím, že když nejsme schopni se na cestách chovat civilizovaně a slušně, tak si asi tvrdší represi zasloužíme. Možná by ale stačilo důsledné vymáhání pokut za přestupky. Pak by možná body nebyly potřeba. Samozřejmě pokuty musí mít smysl a musí být přiměřené závažnosti přestupku. Poslední případ, kdy kluk spadl skola, ublížil akorát sobě, ale od policajtů dostal flastr 25 tisíc za dopravní nehou je hodně přitažený za vlasy. Takže na závěr. Myslím si , že změna chování řidičů na cestách byla nutná. A jelikož nejsme schopni se změnit sami, musela přijít represe. Ale nejsem přesvědčen, že 411-ka je opravdu ten správný způsob.

     
    Komentář ze dne: 07.08.2006 11:44:57     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Změna byla nutná
    Já jel na motorce v sobotu z Prahy do Brna a přímo mě ohrozily dvě auta - Passat combi modelové řady 1998, kterej jaksi neodhadnul, kde mu jeho vágen končí a tak, když měl přijít kopec a on by předjíždění s dýchavičným, přetíženým krámem nedokončil, tak to tam poslal a "...hovno zle, dyť je to jak kolo cype..." Druhej byl Forman řízenej pilotkou, které nic neříká značka "STOP", když vyjíždí od pumpy na dálnici do uzavírky. Hustě pršelo, já svítil a jel asi 10kmh přes tam předepsanou 60ku. Paní doslova vskočila do pruhu a pak se z rachlosti asi 10kmh začala rozjíždět, vlekouc zatížený zadek skoro po vozovce. Jak jí to šlo asi netřeba rozvádět...a jak mi bylo, když to provedla asi 30m přede mnou asi taky ne. Jinak za celou cestu po Praze a po D1 nic podobného. Oba vozy měly SPZ s Téčkem...hmm. Že by tu 411ku potřebovala Ostrava a okolí jako prase drbání? Asi jo, když to píšeš. Mám si to tak myslet?

    To je dílek skládačky, která ukazuje, že Ostrava je "region razovity"...a tak bys to měl brát asi i ty 8o)

    A teď vážně: Serou mě lidi, kteří "za nás" prohlašujou, že když něčeho NEJSME schopni, pak ZASLOUŽÍME pod ocas. Kdo jsi, že zde píšeš lidem, jak oni jsou ti, co se neumí chovat, potřebujou napravit a proto potřebujou represi? Jsi takovej blbec nebo už tě systém dostal a vypláchl ti mozek? Možná kombinace obého, protože rozumnej člověk si mozek vymejt nenechá...fuj!

     
    Komentář ze dne: 29.08.2006 14:39:50     Reagovat
    Autor: thrueman - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Změna byla nutná
    Za stav v Ostrave muze bolsevik. Nechal hornikum udernikum postavit dvou proude komunikace o jakych se v te dobe nesnilo ani prazakum. A jezdit po dalnici 50 je opravdu docela vopruz. Takze s Ostravou bych moc neargumentoval, pac to ze se mesto o sve komunikace mocne vybudovane za komancu ted nedokaze ani starat je daleko vetsi problem.

    Komentář ze dne: 07.08.2006 11:40:33     Reagovat
    Autor: René Zach - Neregistrovaný
    Titulek:Detaily
    Vyhláška 411 je užitečná a nepochybně přispěla k bezpečnosti na silnicích. Výsledkem je snížení počtu smrtelných úrazů. Takže vyhláška je celkem v zásadě OK.

    Jenže potřebuje doladit, ale to melo být uděláno dřív než ta vyhláška byla vypuštěna do provozu. Anebo ne???

    Je to jako kdyby například kvalitní nový Mercedes byl uveden do silničního provozu ale chybělo mu třeba těsnění k brzdové hadičce, v motoru mu chyběla jedna z matic co upevňují výfukové potrubí a k přepínači dálkových a potkávacích světel zapomněli připevnit konektor.

    Vcelku dobré auto ten Mercedes, na garanční kontrole jistě mechanici opraví, pokud je na to uživatel upozorní, jenže kdyby se tohle stávalo častěji, tak by celý slavný Mercedes brzy zkrachoval.

    Ne tak ministr Šimonovský. Divné, že???
    Navíc kdyby ještě v tom garančním servisu měl ke všemu vedoucí blbé řeči o tom, že s opravou počkají až jestli s tím Mercedesem opravdu nepůjde jezdit a že když nejde přepínač dálkových světel, tak abychom jezdili na potkávací a že když je auto hlučné díky chybějící matici na výfukovém potrubí, tak ať jezdíme s protihlukovými sluchátky nebo abychom si pustili hlasitěji rádio s příjemnou hudbou, no a když vytekla brzdová kapalina vlivem zapomenutého těsnění k brzdové hadičce, tak můžeme přece brzdit motorem anebo ruční brzdou, nemyslíte, že by se celý ten autoservis spolu s tím vedoucím stal terčem ostré kritiky spolu s mateřskou firmou? Proč by měl být ministr vyjímkou?

    René Zach

    Komentář ze dne: 07.08.2006 12:13:30     Reagovat
    Autor: gewehr - Neregistrovaný
    Titulek:statistika
    Len mala vec k tejto teme, ktora ma zaujala
    http://www.autorevue.cz/default.aspx?server=1&article=9450

    Komentář ze dne: 07.08.2006 15:55:54     Reagovat
    Autor: HonzaS - Neregistrovaný
    Titulek:Jeste k problikavani
    Nejcasteji lidi nerozsviti po odjezdu z hypermarketu. Jsou jeste hlavama na nakupech a zapominaji. Jinak svetla po probliknuti dalkou rozsviti tak 70% procent muzu, 10% si nevsimne a 20% nechce svitit. U zen jsou to samozrejme uplne jina cisla ;) Jo, fajn webik.

    Komentář ze dne: 07.08.2006 18:47:41     Reagovat
    Autor: Elpepe - Neregistrovaný
    Titulek:antiradar
    Jeste musim popremyslet o tom jak si na motorku namontuju antiradar :)
    Jinak my motorkari mame jednu velkou vyhodu, a to zatmaveny helmy. V kombinaci s otocnyma SPZ a antiradarama by to mohlo byt dokonaly reseni odboje :)

     
    Komentář ze dne: 10.08.2006 17:46:13     Reagovat
    Autor: Dave - Neregistrovaný
    Titulek:Re: antiradar
    I Vy hrdino...

     
    Komentář ze dne: 10.08.2006 18:04:47     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: antiradar
    Výhoda jsou helmy obecně.
    Zatmavený plexi a různé idiotské hrátky s SPZ (zalepování, ohýbání nebo přetažené tanga-kalhotky) jsou jen zbytečná frajeřina...nebo spíš trapný projev neznalosti základních principů dokazování přestupku. Na co je policajtovi fotka SPZ, když řidič sedí zádama...a na co mu bude fotka ksichtu, když není prokazatelné, jakou motorku řídí? Když Tě změří a při zastavování ujedeš, tak se nesmíš dát. V 90% případů Tě ani nebudou honit.

    Tmavý pleximám taky, ale hlavně proto, aby mě nebolely oči. Ale proč na sebe stahovat pozornost ničením nebo zakrýváním značky? Ne každou kolonou se dá projet...a když za Tebou zastaví policajt, tak jsi snadná kořist...a dobře Ti tak - za blbost se má vždycky zaplatit a když se na Tobě povozí - patří Ti to.

    Komentář ze dne: 08.08.2006 19:38:48     Reagovat
    Autor: D. - Neregistrovaný
    Titulek:dnes ve zprávách
    sice to nesouvisí s 411, ale taky to stojí za to: pražská policië platí milion měsíčně za pronájem parkoviště firmě napojené na Antonína Charouze. Charouz dodává policii nové vozy.

    Komentář ze dne: 08.08.2006 20:16:11     Reagovat
    Autor: Pepe - Neregistrovaný
    Titulek:rozsvěcení světel
    k tomu svícení drobná rada.Pokud máte auto co samo nerozsvěcí tak si můžete nechat namontovat či aktivovat už existující denní svícení.Pěkně předražené.Před rokem to montovali asi za 400 kč.U některých aut se to jen aktivuje v počítači čili náklady nepatrné.Dnes vyžírkové chtějí i 2000 kč.Pak máte ještě jednu možnost.Vzpomínáte na ta levná pískátka co se před časem montovala do aut a signalizovala že jste zapoměli rozsvíceno?Když je zapojíte obráceně tak to bude hlásit že nemáte rozsvíceno.Na podrobný popis zde není prostor ale dráteníci pochopí a když nějakému elektronikovi vysvětlíte o co jde tak to snadno dá dohromady.

     
    Komentář ze dne: 09.08.2006 12:11:49     Reagovat
    Autor: konrola_nemocnych - Neregistrovaný
    Titulek:Re: rozsvěcení světel
    no ale to to bude piskat i kdyz vylezu a zamknu auto :)

     
    Komentář ze dne: 09.08.2006 21:13:08     Reagovat
    Autor: Pepe - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: rozsvěcení světel
    nebude protože je to napojeno na zapalování.Když běží motor a svítí světla nesignalizuje.Když nesvítí tak signalizuje.Když je vypnutý klíček tak je to vypnutý taky.Zapojení je velmi jednoduché kdyby byl zájem tak to nakreslím ale tady asi nejdou obrázky tak by to musel Dfens někde umístit protože kdyby bylo zájemců víc tak to na mail bude pakárna.

    Komentář ze dne: 10.08.2006 17:33:12     Reagovat
    Autor: Michal M. - Neregistrovaný
    Titulek:Došel snad diskutujícím rozum?
    Pánové, nejste všichni takhle náhodou u tématu svých příspěvků tak trochu OFF-TOPIC?! Debatujete o kravinách a přitom tady máte možnost nahlédnout do OFICIÁLNÍ kuchyně, ve které nám uvařili 411/2005. Tak seberte zbytky svých funkčních neuronů a zamyslte se nad tím, co v článku píše a zdůrazňuje DFENS. Úž vám to dochází? A to prosím taková důvodová zpráva je ke každému zákonu, který je do sněmovny předkládán. Naučte se jít k věci a ne si pořád foukat bebíčka - to vám ze srdce přeju. Michal M.

    Komentář ze dne: 16.08.2006 08:49:38     Reagovat
    Autor: Dave - Neregistrovaný
    Titulek:A je to tu - tentokrát oficiálně
    www.novinky.cz/krimi/policie-chce-potrestat-ridice--jenz-sledoval-bublana_93182_dig6c.html
    Až budete dokumentovat nezákonné počínání nějakého VIP, tak pozor, abyste neskončili sami s trestem. To aby si lůza nedovolovala.

    Komentář ze dne: 18.08.2006 03:09:52     Reagovat
    Autor: tydýt - Neregistrovaný
    Titulek:Piráti :o)))))))
    Ježišmarjá :o)))))) Co je to za šílené stránky???? Piráti-info,....hmmmm, tak to je hustý......Pravé a nefalšované "kloboučí news":o))

    Komentář ze dne: 20.09.2006 14:40:04     Reagovat
    Autor: Jozef - Neregistrovaný
    Titulek:Sranda
    Vo svojom clanku pises:

    "Další součástí service packu je pořádková pokuta 5.000 Kč za nedostavení se ke správnímu řízení, kterou je možno ukládat opakovaně, čímž se novátorsky zavádí institut opakovaného trestu za stejný přestupek."

    To si robis srandu, nie? To je ako by si raz presiel na cervenu, dostal pokutu a uz nikdy by si nemohol dostat pokutu za prejdenie na cervenu. Teda aspon tak som to pochopil....

    Takze moj osobny nazor je, ze ak je niekto predvolany 10 x a nedostavy sa mal by byt pokutovany 10x. Presne toto robil moj otec ked sme sa sudili lebo nam neplatil vyzivne.... Ziaden postih = mam v pici cely sud aj s policiou a mozu mi akurat tak vyfajcit moj velacteny kokot.


      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.