Hlavní menu |  |
FAQ |  |
Toplist |  |
|
Komentáře ke článku: Praha 10 (ze dne 07.08.2014, autor článku: Root)
Přidat nový komentář
|
a co dalnicni znamku, mels?
|
|
V nasem krasnem meste vede krasna siroka silnice a vedle nej krasna siroka stezka a siroky chodnik pro pesi. Cyklobuzna najata magistratem navrhuje jeste pridelat cyklopruhy. Pry pulka cyklistu stejne stezku nevyuziva. Tak se nadelaji dalsi dva pruhy. Taky se tesim na volby.
|
|
|
Nedělal bych si iluze, že to pomůže.
Ale jsem rád, že už to vidí i novináři, i když poněkud vyhulený - http://www.reflex.cz/clanek/zpravy/58216/jxd-cyklistum-na-plnou-hubu.html
Poslední Reflex jsem ještě nečetl, ale jsem docela zvědavej, co tam napsal.
|
|
|
On JXD je vyhulená postavička, o tom žádná. Ale překvapuje mě, že poměrně často z něho padají celkem rozumné názory (viz třeba právě tohle).
|
|
Zvykejte si, bude hůř. Tohle je důsledek, že na radnici P10 je mimo obvyklých ekohujerů z "občanských" stran, levých či pravých, v koalici ekofanatik hlavní, tedy Zelení.
Po změně volebního systému je vysoce pravděpodobné, že Zelení budou zvoleni i na magistrát (jsou v koalici s lidovci a Piráty, tedy zvolení jisté) a jsou dost pravděpodobný člen budoucí koalice. Pod vedením ekohujera Syrečka, pardon, Hudečka. A i další partaje, které asi budou zvoleny, jsou dost ekohujerské. Pražská ANO, partaj založená Passerem i socdem. Cca i půlka ODS. Tedy ještě více ekohujerská radnice než nyní je příjemná vyhlídka na povolební uspořádání v Praze.
|
|
Doporučuji číst územní plány obcí, to je teprve matroš :-)
Například takové Nučice u Rudné , můžete začít hned na straně 5 http://www.nucice.eu/VismoOnline_ActionScripts/File.ashx?id_org=10806&id_dokumenty=19534
Cyklostezkami se to tam jen hemží,cyklopruhy a cyklokoridory jakbysmet. Přitom obecenstvo stále brečí, že na nic nejsou peníze.
Když začnete číst územní plány, pochopíte, odkud se všechno tohle zlo bere a že jejich autoři se považují za "experty" na úplně všechno, to je teprve ukázka sociálního inženýrsví :-o
|
|
|
Naprosto souhlasím. V našem městě vzniklo ještě relativně rozumné zadán pro tvorbu územního plánu, nicméně vzniklý ÚP se tímto zadáním stejně příliš neřídí. A územní plánovači nejen že si hrají na sociální inženýry, ale taky lžou a k tomu i z vysoka kašlou na zákony, judikaturu i metodické pokyny MMR, které se jim zrovna nehodí.
Bohužel UP takto nefunguej u nás, ale je to v celém světě podobné:
Odkaz na seznam vynikajících textů o územním plánování:
http://ti.org/antiplanner/?page_id=155
|
|
Moje oblibena silnicka, dalo by se rici primo milovana.
Gumu sem tam prorazil jednou, ted tam je problem projet i na motorce. Ale halvne ze tam je ta cyglostezka :D
|
|
|
Hele možná až si rozbije rypák nějaká cyklobuzna, tak bude i spravená cesta... i když v tomhle absurdistánu se vyasfaltuje nově jen ta část pro cyklouny, ostatní ať si trhnou, no ne?
|
|
Pruhy s kresbou kola vyhrazene pro cyklisty pred semafory prestrikane pres napadrt rozbitou vozovku jsou videt leckde. Tragikomedie jmenem infrastruktura v CR pokracuje. Pokazde si vzpomenu na ty cancy z tech billboardu podel silnic a na ty ksichty, ktery dokazou slibit kdejakou hovadinu, ale asfalt nikde.
Ano brzy budou volby...
|
|
Akorát je to ulice Heldova, jinak dobrý
|
|
|
Hehe, slušnej oddíl, ale tohle je boční ulice. V Tišnově si letos už tři auta prorazila vanu na dlážděných vozovkách ve městě. Přímo naproti radnici je jeden super hrb kde škrtá o dlažbu každý pátý. Podle mého odhadu jsou někde koleje v dlažbě i kolem 20cm. Máme tu super lepiče silničáře. Zalepili díry na cca 7 kilometrech a jakmile se oteplilo, tak to museli po celé délce sypat pískem, protože asfalt požitý při lepení tekl. Jízda na motorce byla prakticky nemožná. Natočil bych video, ale nemá to smysl, byla by to jedna velká šmouha :-D
|
|
|
Opravovat dláždění asfaltem - to hovoří za vše.
|
|
|
Jj, zlatý devadesátky u strýce na chalupě kolem Třebíče. Tam byly úseky, kde klidně tekla třetina silnice.
|
|
|
Text tohoto komentáře byl přesunut do chlívku, jelikož osobní útoky pod svými články mít nechci.
|
|
|
No jo, ale za to bude městapo, ne? Nebo už i je? Že se po cestách nedá jezdit, neva, brzo přibyde ještě pokutka za "špatný" stání ;-)
|
|
Niederleho, jednosměrka vcelku nevýznamná komunikace spojující staré Malešice a "industriální zónu" tamtéž. Most přes železnici byl opravován (havarijní stav) a v rámci toho byla namalován cyklopruh (hlavní důvod cyklotrasy byl umožnit průjezd jednosměrkou, proč se to nevyřešilo doplňkovou cedulkou E12 b (?) je mi záhadou. Ano, toto je dle mého plýtvání prostředky).
Na opravu vozovky za mostem už nedošlo, protože:
a) nejsou prostředky
b) území se bude rozvíjet, je tam (měl tam být) naplánován kontajnerový terminál.
Prahu 10 bych do toho netahal, protože tohle je v dikci Magistrátu. Oprava mostku spadá pod Magistrát.
Výmol roku: Ulice u seřadiště. Legendární tankodrom. Dokud se tam nevyjasní majetkové vztahy tak se ta ulice prostě neopraví. Praha 10 nemá s magistrátem poslední roky dobré vztahy, ale uvidíme po volbách. Chcete tu ulici mít opravenou ? volte TOPKU ! (: sarkasmus : ).
|
|
proboha co se divíme, Praha 10 je revír Richterových kamarádů (pumpaře Hrdličku jistě známe všichni), kde je projektů jejichž cílem je utratit peníze u toho s kým se mluví, hafo. Místní jistě se slzou v oku dojatě vzpomenou na už dva roky probíhajíci rekonstrukci Moskevské ulice, kde se utrácejí desítky milionů za redesign ulice, která byla docela v pořádku, zatímco úplně všechny boční ulice vypadají jak 5 let po válce, na důslednou likvidaci dvou jízdních pruhů a jejich náhradu cyklopruhy najednou začinajícimi a stejně tak najednou konćícími, na realizaci asfaltových prahů i na hlavních komunikacích po kterých jezdi autobus.... a to zatím nedošlo na smělé plány jako uzavřít pro auta Ruskou a Moskevskou, zřídit modré zóny v úplně celém obvodě, kromě hlavních komunikací zavést zóny 30 a nebo postavit novou radnici za miliardu....
|
|
|
Jó Milan, jeho taťka byl krejčí , bydleli přímo pod náma. On to byl jedináček, frajírek, s tim krejčováním tenkrát mezi náma klukama trochu exot. Namluvil si takovou krásnou holku, vypadala jako bárbína, no a spolu měli tohodle zmetka, kdybysem to bejvál věděl, moh sem jí tenkrát metnout z balkóna do toho kočárku třeba cihlu, bylo by teď o jednoho zmrda míň :-D
|
|
|
Bohužel již došlo k zneprůjezdnění ulice Moskevské mezi ulicemi Žitomírská a Na Kovárně, kde je povolen vjezd pouze dopravní obsluze.
|
|
To je dobre, ze na to nekdo upozornuje. Nemohli bychom, nebo lepe nekdo oficialni napr. OSBID, podat navrh na prejmenovani ulice U seradiste na Hudeckova? Publicita by pomohla jim ty priority trochu srovnat.
|
|
STOP nízkoemisní zóně více na http.//www.reseniproprahu.cz
|
|
|
Ach jo, když někdo vloží takovýto text -
Ing. Michal Klusáček - Letecký konstruktér a motorista, který najezdí měsíčně 10 000 km autem. Kdybychom vedli Dopravní podnik my, MHD zdarma by se stala realitou.
tak je vůl a neví o čem píše. Já jsem jezdil 6 let v Pragocaru jako nájemný řidič s T 603 a v průměru jsem točil 5-6 tisíc km měsíčně. Najezdit 10 kilo měsíčně při zaměstnání (letecký konstruktér) jsou kecy. No a MHD zdarma? Ano, metro v intervalech 1 x za hodinu, autobusy 2 x denně a tramvaje zrušit. A ani to by nestačilo na MHD zdarma.
|
|
|
Ja najezdil 6 mesicne jen kdyz jsem jezdil za Svycarska na vikendy domu. Casy T603 uz jsou chvili passe...
|
|
|
Nic není zdarma.
10,000 - to je denní průměr pětset, někde mírně pod tím jsem se tak před deseti lety pohyboval. Ale je fakt, že to hodně skákalo o zahraniční cesty.
|
|
|
pan Klusáček asi nemyslel úplně zdarma, spíše myslel bez jízdného a to by možné bylo. MHD v Praze je každý rok dotována takovým množstvím finančních prostředků, že by to určitě šlo. A pokud by odpadly náklady na jízdenky, Openkradky a jiné tramvajenky, celkové náklady na tisk, úpravy, distribuci, prodejní automaty, prodejní místa s babou, schvalování toho všeho, zveřejňování, analýzy, reklamy, autobusová kina a podobné pitominy, revizory a jejich asistenty z řad policie, k tomu náklady na vymáhání dlužného jízdného, tak by to určitě šlo. Jenže to by museli být magistrátní úředníci úplní blázni, aby se připravili o kšeft a šéf MHD magor.
|
|
|
"pan Klusáček asi nemyslel úplně zdarma..."
No a? Kdyby mi byl někdo ochoten za myšlení platit, taky bych to zdarma nedělal.
|
|
|
zkus politiku, tam se za "myšlení" platí a zřejmě dost slušně. ;-)
|
|
|
Už jsem kdysi zkusil a promptně zase skončil, právě proto, že bylo nutno "myslet". Kdyby byl zájem o myšlení, snad bych tam i vydržel.
Představa, že bych se měl pohybovat mezi tou sebrankou, byla dost hrůzná...
|
|
|
Já je vykopal rovnou, když nastoupili s kandidátkama. ODS, socany, komouše, neukázali se snad jenom melouni.
|
|
|
Jsem tak zaslechl, že ze tří miliard vybraných na jízdenkách je efektivní výnos 300 mio., to pak dostává úplně nový rozměr…jestli to celé zrušit, vyházet revizory apod. příjemná individua a dodat 13G + 300M navíc, to už jsou oproti těm 13 miliardám fakt drobný…takže úplně blbá myšlenka to není.
|
|
|
Já se pohybuju mezi 4-7 tis. A to kdyby u nás nefrčely tele a videokonference tak by to bylo jednou tolik..Takže 10k je sice dost, ale není to nemožné.
|
|
Že budou volby i vím. Koho volit ale ani smykem. A když se tak dívám na ty možnosti, tak mi ta rootova závěrečná věta přijde jako dosti brutální výsměch, byť věřím, že tak to nemyslel .....
|
|
|
|
Ne že bych s tou myšlenkou chtěl nějak joooo plamenně polemizovat či nesouhlasit, ale možná jsem opravdu blbej, ale jako jediná další možnost mne napadá nevolit vůbec. A fakt si myslíte, že to je ta lepší(rozumí se méně na hovno)?
|
|
|
Optimální postup by byl, kdyby se jim na kašpariádu voleb vykvákli všichni (tedy statisticky všichni, volební účast, řekněme, pod 5%). To by měli prdel v laufu. Proč by si asi Kníže Becher zahrával s myšlenkou povinných voleb?
Jenže běžné ovce jsou zpracovány doktrinou, že "kdo nevolí, volí komunisty". Neřešme absurditu tohoto trvzení. Ve finále tam pod vlivem takovýchto kreténskostí jdou a prdnou to tam nějakému většinovému xindlu. Přitom si neuvědomují, že současná vláda (a potažmo místní zastupitelstva, pro aktuálnost podzimních voleb) se k lidem chovají v řadě momentů hůř, než ti (neblahé paměti) komouši.
Malé strany jsou úplný nesmysl, to můžu lupen umístit do kanalizační sítě rovnou, stejně se taková strana, co může konat celostátní sjezd ve výtahu, nakonec přilepí do nějaké koalice, pokud vůbec proleze.
Navíc, řada současných mladých za socíku nejvejš tahala kačera a dneska tomu strašně rozumí, jak to byl drakonický režim. S nimi to neuhrajeme už vůbec, protože jsou zblblí jak Ferda Mravenec do Berušky. Cítí (jimi nezažitý) "komunismus" jako hrozbu - ano, ale nezažili hrozbu opravdovou, estébáka na každém rohu. A to, že současný "demokratický" svět se tomu čím dál, tím víc podobá - a místy to i předstihuje - považují za "demokratické", protože to říkali v televizi.
|
|
|
No nevím, eurovolby měly účast vskutku tristní .... no, jak se to vezme:-) .... a neudělalo to NIC. I když vlastně...dostalo to Macha do EP, což je výsledek, o kterém si jeho soudruzi kandidující v Praze do zastupitelstva mohou nechat jen zdát;-).
Jinak já komunismus taky cítím jako hrozbu ... akorát kdysi v dobách mého totalitního mládí v tom byl tak nějak sám. Dnes je situace poněkud nepřehledná a kam se člověk podívá, tam průser.
|
|
a palčivější problémy jsou, jenže není možné je řešit, protože tu máme MČ, ale také tu máme Magistrát. Spousta věcí musí projít přes něj, cykloblbiny projdou vždy. Asi největším problémem jsou vlastnické vztahy, protože jsou úplně debilně rozděleny mezi Magistrát a MČ. Většinou je Magistrát vlastníkem hlavních ulic a MČ vlastníkem vedlejších, aby se to nepletlo, tak správa vlastnictví je v případě Magistrátu přenesena na TSK. Do toho tu a tam kousky vlastněné soukromníky. Logicky to nemůže nikdy fungovat.
v naší MČ jsem se s tím potkala, když u nás v ulici nebylo v zimě uklizeno a za rohem uklizeno bylo. MČ z chodníků odstraňuje sníh, u nás v ulici nemůže, protože chodník jí nepatří, patří Magistrátu a ten si přes TSK vyžádal, aby se neuklízelo strojem s kartáčem, protože ten vymetá spáry z těch jejich debilních malých kostiček a tím chodník ničí (!!!). Což je blbost, protože chodník je zničen už od začátku, sotva chodník udělali, už se na něm vytvořily "příbojové vlny", tu se chodník propadl, tu se vzdul. Takže u nás v ulici se v zimě neuklízí, protože MČ by to mohla poničit, což se nelíbí TSK neb ji za to vynadá Magistrát, protože uklízí KOMWAG s kartáči a TSK má úklid na háku, protože jim na to Magistrát nedal prachy. Uznej, že pro každého radního je lepší s velkou slávou rozhodnout o počmárání ulice piktogramy. :-(
a takových problémů je pro radní MČ asi tisíc, takže na to dlabou. Naše MČ se jasně vyjádřila, že si systém parkovacích zón vyřeší po svém. Nesmí! Magistrát to odmítl, protože to "umí" lépe.
faktem je, že se v naší čtvrti vyskytují nesmysly výhradně na hlavních ulicích, které jsou v majetku Magistrátu.
|
|
|
Já mám zase pocit, že se všem tento bordel náramně hodí a cíleně si jej pěstují, protože když občané začnou řvát, tak se to prostě dá okamžitě hodit na někoho jiného. A myslím, že to celkem i funguje, protože než občan zjistí, jestli je v tom či onom případě debil Hudeček nebo Kousalíková, tak mu většinou dojde, že tolik času na kraviny opravdu nemá .... na rozdíl od jmenovaných i s přidruženými hovady to nemá placené .... a vykašle se na to.
Pak správně usoudí, že debilové jsou oba, na nějaké volby následně hodí bobek, a je to zase v cajku jako vždy.
|
|
Teda Roote to je podraz natočit tuhle cyklostezku v tom jediném okamžiku v roce, kdy po ní žádný cyklista nejede.
|
|
Cyklisti jsou dementi a navíc neumějí počítat. Bude stačit 500 Wh na pohon projektoru?
olomouc.idnes.cz/promitani-filmu-pohanene-slapanim-na-kole-v-olomouci- pc4-/olomouc-zpravy.aspx?c=A140730_165015_olomouc-zpravy_stk#utm_source=sph.idnes& utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box
Nějak nechápu, co je smyslem sdělení této novinky. Těch 500Wh má být energie uložená v plně nabité autobaterii, tj. 44Ah x 12V = 528Wh? Když vyberu namátkou projektor, vidím udanou max. spotřebu 250W. Děleno účinností měniče 85% je to asi 300W. Film měl 80 minut, tj. 1,33h. Dostávám se na nějakých 400Wh. Pokud by baterie byla plně nabitá, tak by to vyšlo. Záměr ale byl ji dobíjet průběžně tím bicyklem. Jako nápad je to zajímavé, jen by měli vychytat ten převod na alternátor, případně (jak už naznačili) nechat šlapat víc jezdců současně, aby to nebyla taková dřina.
(Samozřejmě, ještě je potřeba nějaký notebook, ze kterého by se ten film pustil, notebooky ale běžně vydrží dvě hodiny jet na baterii. A i kdyby ne, spotřebu notebooku bych si tipnul tak na 60W, opět děleno účinností to je cca 70W, krát 1,33h to je asi 100Wh. Přesně tolik zbývá z těch 500Wh.)
p.s. Ano, jsem samozřejmě cykloun, fašista a komunista, tímto beru trollům vítr z plachet a zbývá tak prostor jenom pro technické poznámky.
|
|
|
A zejmena jste off-topic.
|
|
|
Jako asi tak 95% všech komentářů pod články. Pokud by šlo komentovat přímo novinky, napsal bych to tam.
|
|
|
Coz ovsem na faktu, ze jste off-topic, nic nemeni :-)
|
|
|
Napětí akumulátoru je vyšší, ale efektivní kapacita stejně fakt není nominální aka váš výpočet je čistá teorie. Účinnost počítejte maximálně 80 %, to byste byl z moc kvalitního kraje na nějakej autošmejd co tam s pravděpodobností hraničící s jistotou měli,no a při víc jak 300 W taháte z baterky 24 A (a to se zvyšuje jak klesá napětí), to vám ten akumulátor dá tak možná přes 400 Wh.
Dost pravděpodobně měli taky větší a výkonnější projektor, aby v tom kině bylo něco vidět, a jestli na tom jel i ten laptop, tak to tak sedí. Bůhví jak nabitej ten akumulátor před tím taky byl a v jakým stavu.
|
|
|
|
|
Ale tak oni tak něco kolem těch 80% fakt mají, pár jsem jich spravoval a vím ...
|
|
|
V čem je problém? Je to prezentace firmy, která měniče prodává. Stejné údaje najdeš i v jejich e-shopu. (A podobné i v jiných e-shopech u podobných měničů.) Předpokládám, že si to necucají z prstů, ale přepisují z manuálů nebo katalogových listů výrobků, co prodávají.
|
|
|
Do odporové zátěže těch 80 % zvládnou i levnější kousky se „zubatou“ sinusoidou na výstupu.
|
|
|
Velmi hezky ukazuje chování olověné baterie tenhle obrázek batteryuniversity.com/_img/content/crate1.jpg. Hodnota C je hodnota odebíraného proudu, vztažená k nominální kapacitě akumulátoru. Takže odebírám-li z akumulátoru o nominální kapacitě 44Ah (obvyklý malý startovací) 44 ampérů, pak je hodnota C=1. Odebírám-li 22A, pak je C=0,5 a tak. Takže v behemotím modelu, kdy odebíráme 24A, je pro 44 Ah baterku C=0,56 , zaokrouhlíme na 0,6, protože pro tuhle hodnotu máme grafíček. No a kdo vybíjí olověnou baterku pod 1,5 V / článek, je <|=|° . Takže prostým odečtením z grafu - něco slabě přes hodinku a má dost.
Úporně šlapající cyklista vyvine tak cca 200W a teče z něj. Snadno tedy vidíme, že jeden cyklouš nemá šanci kino ušlapat (předpokládaný odběr 300W), dva by se brutálně zapotili (počítáme-li konverzní účinnost alternátorů, je 400W lidské síly oprávněný požadavek) - a kolik z Vás, milí pumpičkáři, vydrží dupat naplno dvě hodiny?
Tak vidíte. Kdybych měl takovouhle ptákovinu navrhnout seriózně, vyžádal bych si šest šlapačů ve dvou směnách po čtvrt hodině a minimálně 100 Ah akumulátor.
Ne, nechci podvádět s počátečním nábojem v akumulátoru, ten si tam klidně mohou našlapat do foroty před začátkem kina. Počítám dlouhodobý, ustálený stav opakovaného promítání. Jen počítám s režií přesedávání cykloušů a s tím, že "slušné" je dlouhodobě vybíjet baterku proudem tak nejvýš 0,3C, jinak celkem hbitě zařve (nebo použít tzv. trakční, na tohle konstruovanou, ale ta stojí dvoj- až pětinásobek spotřebky do fóbií).
|
|
|
... abych nebyl napaden, šest šlapačů ve dvou směnách jsou tři šlapající a tři ležící.
|
|
|
K tomu je jen vhodno dodat, ze 500Wh z rozvodne site by stalo v nejdrazsim tarifu asi 2.50 Kc.
|
|
|
|
Frekvenční měnič? No jasný, ten má dost…stači si najit schema jednoduche kterych je na internetu určitě dost. Ty kokso…
Včera jsme měli na prodejně ještě lepšího pohona budoucnosti. Ten má alternátor z favorita na rotopedu prej, s nějakou jetou autobaterkou k tomu že chce nějakou levnou, tak vzal ojetou 7,2 Ah (SLA k nalejvané). Je to prej úplně skvělý, večer nabije a pak svítí a vůbec. Dokonce je to tak úžasný že to udělá i rodičům…
Vrcholem je pak ten mislytel z minulý týdne, co bude vyrábět generátory kvantové energie nebo tak něco…
|
|
|
Já zase znám autoelektrikáře, co si postavil obývák z automobilového interiéru (sedačky ze SAABu 9-5, autorádio + aparatura Bose z Mercedesu S-Klasse, osvětlení z LED pásků apod.). Celé to honí 120 Ah autoakumulátorem, který přes den, když je v práci, dobíjí dvuampérovým laboratorním zdrojem. Na jeho obhajobu dlužno dodat, že to neměl být ohon budoucnosti, ale původně jednoduchý způsob, jak bez mamutího zdroje zajistit 12 V napájení pro motorky, co hýbou těmi autosedačkami. Akorát se to trochu zvrhlo, takže už mu na 12 V SS běží celá domácnost:-).
|
|
|
Coz o to, sedacku z auta si hodlam poridit taky, obycejne zidle nic nevydrzi. Elektricke stelovani je positivni vedlejsi benefit.
|
|
|
Nezapomeň na vyhřívání:-). Potenciometrická regulace se dá zabudovat do Star-Trek-like loketní opěrky, spolu s pouzdrem na tiskového mluvčího a dálkovým ovládáním od televize a okenních žaluzií. A obývák fplný palbě je hotov...
|
|
|
Eště vymyslet kam dát ty hlíny…
|
|
|
|
Leda pod květináče, aby se naskládaly dovnitř, to by chtělo pořádné kakáče a navíc musí vynikat jak jsou naleštěný, to nebude vidět když se schovaj do květináče…
|
|
|
Především je tam vidět, že se u nich nejedná o nic jiného, než nějaké postižení. Stavět si kolomixér, to už je na vyšetření.
|
|
|
|
Na to by stačila jedna nefeministická ženská.
|
|
|
|
|
Chybí tomu parní pohon, jinak je to dokonalé:-). Steampunkový kuchyňský robot...
|
|
|
WOW :-) Tak to je nadhera :-)
|
|
|
To mi připomíná tu přípravu kávy v Live and let die - „Is this all it does?“
|
|
|
Nejsem si jist, zda jsem v obraze, ale podobně vyhlížející pozoruhodný samohybný stroj na espresso podobného druhu jsem druhdy v Amstru viděl...
|
|
|
Zapomněl jste na ozvučení. Pokud to bylo "letní kino", tak ta aparatura žrala víc než projektor s notebookem.
|
|
|
Jo, ozvučení už mě taky napadlo.
|
|
|
Já hlavně nechápu význam této akce a především její následné medializace. Co mělo být cílem tohoto cvičení? Doložit, že alternátor funguje? Kromě toho, že je to geniálně převyprávěná scéna z Červeného trpaslíka, jistě ne náhodou i s podobným závěrem, je to naprostá blbost, kterou by soudný šéfredaktor nepoužil ani jako materiál na zácvik elévů...
|
|
|
To je jako by ses zeptal, jaký je význam souteže iquest nebo viribus unitis ;) A medializace? Televize z toho udělala reportáž, protože jim to připadalo zajímavé. Když se pálej čarodějnice, taky je pak ve zprávách reportáž z pálení čarodějnic.
|
|
|
Při vší úctě ke členům olomouckého Bajkazylu nebo co to bylo za kašpary bych řekl, že iQuest nebo VU obvykle přinesou člověku zajímavější zjištění, než že je fuška to ušlapat, což byl z pohledu účastníků té zádušní mše asi jediný sovy sdělitelný závěr. O něco zajímavější (především pro nás) je zjištění, že ty kvanta cyklistů, co ke svým exhibicím nutně potřebují infrastrukturu za miliardy, mají ve městě velikosti Olomouce problém dát dohromady deset lidí, schopných a ochotných odšlapat promítání stylového filmu.
Soukromě z toho vyvozuji ještě jeden, poměrně povrchní a prvoplánový závěr, a sice že mainstreamová média jsou v definitivním úpadku. Připomíná mi to tohle:
www.lamer.cz/quote/28762#comments
|
|
|
O něco zajímavější (především pro nás) je zjištění, že ty kvanta cyklistů, co ke svým exhibicím nutně potřebují infrastrukturu za miliardy, mají ve městě velikosti Olomouce problém dát dohromady deset lidí, schopných a ochotných odšlapat promítání stylového filmu.
Dosaď místo cyklistů automobilisty, místo promítání filmu iquest a na závěr si postěžuj, že účast mohla být vyšší...
|
|
|
Mohla, ale to je taky to jediné, co ty akce mají společné:-), takže to srovnání příliš nesedí. Jednak, iQuest je vědomostní soutěž se startovným, ergo ne každej má koule se do něčeho takového vůbec pouštět, nota bene za ne úplně symbolické peníze (můj případ). Když už má koule, tak třeba nedá dohromady tým o smysluplném počtu lidí, a na "one-man-show" účastníky není ta soutěž koncipovaná. Druhak, iQuest, V-U, D-M a podobné akce jsou zpravidla koncipovány jako minimálně celodenní, a to eliminuje dost početnou skupinu účastníků, co by se přijela podívat třeba jen na hoďku, ale proč by to dělali, když to nemá význam. A za třetí, primárním cílem iQuestu, D-M nebo V-U není dostat na danou akci maximální možný počet lidí, egal co tam vlastně budou dělat, hlavně když jich tam bude ideálně milión, a tomu je také uzpůsoben "marketing" daných akcí, zatímco u návštěvy manuálně ovládaného kina předpokládám opak, protože diváci jsou cenní, i kdyby měli být víceméně kulisy.
|
|
|
No, stran významu akce, já si myslím, že je to prostě baví. Podobně jako nás třeba www.ocs.cz/Narozeniny2014/. Mně (a podle všeho patrně i Vám) ta jejich zábava přijde pitomá; nicméně lze předpokládat, že oni zase mají obdobný názor na zábavu naši, a pokud se nebudeme vzájemně nijak omezovat a brát si možnosti se každý bavit podle svého, je to stoprocentě v pořádku a tak to má být, ne?
Stran medializace, no, to je věc redaktora. Na výše zmíněné akci taky byl David Karásek (ale psát o ní asi nebude, aspoň doufám :))
|
|
|
Nejsme ve při. Já v žádném případě nikomu neupírám právo ze sebe udělat hlupáka, co teprve po deseti minutách šlapání na rotopedu zjistil, že newtonovská fyzika opravdu funguje a energie se tedy nevezme z ničeho, ergo je fuška to ušlapat. Mě pouze fascinuje, že je někdo schopen se
a) věnovat takovéhle pro mě zcela děsivé zábavě
b) zajistit si k tomu mediální coverage, takže je za vola před celým národem
c) opakovat ten propadák v naději, že to třeba příště bude o něco méně trapné
Že mě vždy znovu překvapí, kolik "paralelních světů" zřejmě existuje téměř úplně mimo moje vnímání ovšem nic nemění na mém názoru, že je to čistě jejich věc, i když jsem to nezdůraznil. Koneckonců obrácené elektrokolo a vyžití s ním spojené je pořád o dost lepší, než kdyby skákali normálním lidem pod auta převlečení za anděly...
|
|
|
Mně ta jejich zábava přijde pitomá; nicméně lze předpokládat, že oni zase mají obdobný názor na zábavu naši... --> Přesně :-)
|
|
|
Odmítám pochopit, že někdo jde šlapkovat do kina na manuální pohon místo toho, aby sbalil hromovou hůl a šel na střelnici, nebo jel vyvenčit něco, co nemá méně, než 150 kW. Odmítám něco takového vůbec zkoušet pochopit. Mě ovšem omlouvá, že jsem arogantní, egocentrický sociopat. Co asi omlouvá ty veselé, tolerantní, sluníčkové lidi, kteří mají pro všechny pochopení a všechny nás umilují k smrti, jen co pravda a láska definitivně zvítězí?
|
|
|
Odmítám pochopit, že někoho nebaví ... třeba skákat na bejka.
To je ale pitomost, co?
|
|
|
Ano, ale my, psychicky narušení petrolheadi jsme hájení, protože o nás je všeobecně známo, že jsme netolerantní a nemáme pochopení pro ostatní, takže například odmítáme kompenzovat jejich řidičské chyby, ačkoli se to od nás celospolečensky očekává. Nikdo mi nemůže vyčítat, že nejsem žádnej Mirek Dušín, když jsem to o sobě nikdy netvrdil, ne?
|
|
|
To mi jaksi připomnělo, jak se ptali starého Khona, co si myslí o Hitlerovi. A on na to: „Vědí, na toho si vlastně stěžovat ani nemůžem': co nám Židům slíbil, to do písmene splnil!“
|
|
|
Ohledně toho šlapkování - také to odmítám pochopit.
Před pár lety objel za mohutné mediální podpory ČEZ s aparátem původně instalovaným v Dukovanech snad celou republiku - středoškolské týmy soutěžili (zdraví se přítomní celovzdělanci) v uvedení vody v rychlovarné konvici do varu za účelem spaření mleté kávy.
Pokud někdo zkouší jakosi podivnou "parafrázi" popsaným způsobem, musí být nutně ukázkový trouba.
|
|
|
Kdyby to aspoň nebyla ta scéna z Červeného trpaslíka, tak budiž, ovšem takhle to opravdu vypadá, že si někdo z někoho udělal srandu, a jen je těžko říct, kdo z koho...
|
|
|
Dyškrymynacééé!
Nebo má 147 kW s turbem s omezením plnění daným čistě výdrží potrubí výjimku? :o)
|
|
|
Samozřejmě že má, vzhledem k tomu, že z toho vyrazíš docela podstatně víc, než je nominální výkon. Je to sice dost těžké odhadnout, navíc těch 147 kW, co jsou v TP, ve skutečnosti není maximální výkon, protože reálně dosažitelná špička je kvůli dynamice dějů, co se v motoru odehrávají, nepatrně výš, a vůbec je to prostě dost složité. Nicméně těch dejme tomu 200 PS to dává při overboostu, který normálně končí někde okolo 1.8 bar. Když dobře odhadneš průběh nárůstu tlaku ve vazbě na otáčky a polohu plynu, tak to můžeš nechat natlačit lehce přes 2 bary, což je strop, obvykle používaný pro takové ty lehké chiptuningy, které jsou zaměřené spíš na průběh momentu než na výkon a výkonově dávají okolo 220 až 250 PS. Takže nějakých 160 kW je zhruba hodnota, ke které se máš reálně šanci dostat...
|
|
ODS nebo soudruha Hudečka jako představitele autentické pravice, abychom zabránili cyklegenerelům?
:-))
|
|
|
Soudruh Hudeček je pravice? On změnil stranu? To mi nějak uniklo.
|
|
|
MIlej zlatej, Hudeček je dle současného společenského diskursu prasečáku pravičák jako poleno. Co si o tom myslíte vy, na tom pramálo záleží. Před pár lety se tu i milý Root rozčiloval při jakékoli zmínce proti ODS. Nyní se při řešení cyklogenerelu v Praze 10 odvolává na volby. Tak se ho ptám, jaký má Root vlastně strategický plán, jak při těch volbách bude postupovat, protože já to vidím celkem jasně:
TOP09 20%, ANO 19%, ČSSD 15%, ODS 12%, KSČM 9%, KDU-ČSL 5%, Zelení 5%, SSO 2-3%.
Myslím, že z toho bude krásná hnědobolševická duhová koalice.
|
|
|
Tak tedy takovýhle výsledek by mě v Praze celkem fest překvapil ..... ne že by ty dle mého soudu pravděpodobnější nebyly podobně na hovno.
Nicméně....necháme se překvapit.
|
|
|
no pravda, rozdíly zisku jsou malé, mohl by vyhrát třeba soudruh Babiš místo soudruha Hudečka, každopádně vliv soudruhů z Auto*matu volby nijak zásadně neovlivní, anžto tento vliv je zakotven jinak a strany, které by si na parazitování sodurhů z Auto*matu mohly teoreticky posvítit, nevyhrají.
Navíc, parazitní soudruhy nemůžete porazit na jejich poli, protože zatímco vy musíte chodit do práce, oni se parazitování za vaše peníze věnují na plný úvazek a mají již nakoupené novináře a tudíž schopnost ovlivnit, za co se mj. v Praze 10 bude utrácet.
|
|
anti-cyklisté v čele s D-Fens mají nového, nečekaného spojence - novináře JXD Doležala.
JXD je známý zejména podporováním marihuany, marihuana festů, apod.
Nevím co psal dříve o dopravě, například o autech, to by stálo za to dohledat.
Zatímco čtenáře D-fens si představuji zhruba jakodraze oblečené manažery v drahých autech, pravdou je, že kdykoliv mi někdo na kole nadává, jsou to fetko-socko zjevy, které se motavě potácí po různých zákoutí v rámci cyklostezek (např. vítkov). jejich zjev dobře reprezentuje například JXD.
S řidiči jsem zatím nikdy neměl problém... jen jednou s jedním rusákem.
Otázkou tedy je, kdo je s kým vlastně ve válce.
S podobnými socko-zjevy mám problém i jako řidič, často se motají po silnici nebo po přechodu na červenou a opět nadávají.
Jako chodci mi vadí také - raději se jim vyhnu.
|
|
Pred minulyma volbama jsem tady cetl krutoprisny nazory o tom, jak to dostanou zastupitele nandany tim, ze se k volbam nepujde a ze to je to "vono". Moralni vitezstvi se neda namazat na chleba?
|
|
Hele, kolegové, už mě tím stupidním náhledem na problém docela serete.
Pochopte, že tady nejde o nějaké cyklobuzny, nebo kuřecí hrudníčky, ale o prachy. Parta lehkoživků si našla svůj "gap" v cyklopropagaci, a protože celá Evropa se tváří zeleně jak párky po víkendu, našli si své politické spojence, s kterými rukou nerozdílnou dojí ty veřejné rozpočty.
Pokud jste si nevšimli, typický český cyklista je pěkně vyžranej strejc, se stejně vyžranou rodinkou, kteří si koupí cyklohadry v Lidlu, narazí helmičky a jezdí na poctivý cyklovýlet v délce 8-12 km.
Cyklistů je málo, kuřecí hrudníčky na žiletkách jezdí po silnici, a tak ta celá cykloinfrastruktura je jen velikej humbuk, který cyklisté nepožadují, protože ho nevyužijí. Čárání po asfaltě barvou je slušný zdroj příjmů, potřebuješ projekt, zabezpečení provádění při provozu, atd - vydojíš na něčem, co stojí vlastně jen pár kýblů barvy velmi slušnej peníz, poměr náklady/zisk v řádově větších číslech než u dálnic.
Co chci říci, přestaňte už s tím trapným klišé o cyklobuznách, sluníčkových lidech a tak, těch je z té masy co jezdí na kole minimum. Za předražování nekvalitních dálnic nikoho nenapadne obviňovat automobilisty jako celek.
Ani cyklisté nejsou žádný celek a hrstka samozvanců se zlodějské organizace AutoMat žádné cyklisty nereprezentuje, jen pár výtržníků jako Hrabal-Hraboš, nebo pomatenců tyou Rostislav Adam, který proslul tím, že v rámci cyklojízdy blokoval průjezd ženě v osobním voze, za sanitkou, která vezla jejího umírajícího muže. Sanitku ten dobrák pustil, civilní auto už ne, prý by to bylo nebezpečné.
Tak s těmihle blbci cyklisty fakt nespojujte.
Už mě tím dost serete, protože místo myšlení nasazujete dogma.
|
|
Smyslu tohohle článku dost dobře nerozumím - no tak máte v nějaké řiti za prahou na cestě díry a radnice tam namalovala čáru. Zrovna zde na blogu, který je rájem kritiků, šťouralů, analytiků a zkoumalů všeho je snad každému jasné, že namalovat čáru a přišroubovat pár plastových píčovin stojí v řádově 1000 x míň než rekonstrukce několika km vozovky. Asi by jste měli z té prahy taky někdy vytáhnout prdel, takových cest je plná republika.
Kdybych se taky tak nudil, asi bych vám dokázal natočit podstatně bizarnější projekty v podstatě v každém městě a vesnici.
|
|
25 let jsem žil na P10. Mohu spolehlivě říct, že to sou debilové. Pravidelně v dubnu proběhlo rozkopání všeho co se dalo. Silnice, chodníky....prostě všechno včetně tramvajových kolejí. Trvalo to do září. Vždycky! Velmi živě si pamatuju výměnu kabelů na Kodaňské. Proběhlo rozkopání chodníků. To byl asi první týden prací. Pak to nekecám 2 měsíce stálo. celý den nikdo nepracoval. Inu proběhlo nějaké připomínkování z mé strany, volal mi stavbyvedoucí, že mi ukáže stavební denník. Inu domluvil jsem se s ním na schůzce....na kterou nepřišel a telefon mi už nikdy nezvedal. Stavba stála další 3 týdny, chodníky pod bahnem a pak to během JEDNOHO DNE kompletně dodělali.
Další bezvadný ukazatel demence odboru tentokrát dopravy je instalace zábradlí v ulici Moskevská, za křižovatkou s Vršovickou směr Bohdalec. Travnatů pás uprostřed komunikace bylo zvykem přebíhat. Inu odbor dopravy nainstaloval vysoké zábradlí, zamezující přebíhání chodců. Jenže střední pás je v polovině přerušen, je tam křižovatka s ulicí K louži. Při přejíždění tohoto středováho pásu nebylo z auta vidět vždy doprava. Po opět mém připomínkování zábradlí nahradili nižším, alespoň v úseku cca 5 metrů před křižovatkou s ulicí K louži. Demence odboru dopravy prahy 10 nemá obdoby. Všemožné instalace city bloků, zužování průhů všude, všude ty cykloztezky....ale aby konečně opravili tu ulici U seřadiště anebo zmíněnou Niederleho (resp. Heldova)...to ne. Ještě zajímavost. ta heldova je jednosměrná. Cyklista ovšem v protisměru může....to je jasný. cyklista je dvojbůh!
|
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Praha 10
|
|
|