D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    téma * Zkušenosti: Škoda Octavia II 2.0 TDI PD
    Vydáno 15. 01. 2012 (33983 přečtení)

    Jelikož patřím k pravidelným čtenářům D-Fens-ova webblogu, nemohla mi uniknout jeho náklonnost k vozům Mladá Boleslaf auto werke, a zejména k jejich dieselovým provedením.

    Já bych se rád podělil o zkušenosti s výše uvedenou verzí, která není na českých silnicích příliš častá, dovedu si představit, že i celkem výjimečná a touto recenzi se více méně ucelí sbírka těchto jedinečných vozů.

    Předně, o co se to vlastně jedná.

     Jde o verzi Octavia II před faceliftem a tato je z roku 2005. Motor 2.0 TDI PD 140 k (320 Nm) v provedení 16V bez DPF!!! vstřikování PD nikoliv tedy běžná kolejnice. Převodovka manuální 6 st. verze saloon. Nutno podotknout ze zavěšení kol je nezávislé, jak vepředu tak i vzadu, což je vzhledem k jiným aspektům tohoto vozu k nezaplacení. Jedná se o UK verzi s volantem vpravo.

    Než se dostanu k samotné recenzi, tak bych rád uvedl, co jsem zvažoval ke koupi, než jsem se rozhodl pro octavii. V úvahu přicházely tyto vozy:

    Saab 9-3 1,9 TiD (150k)
    Vauxhall Vectra – 1,9CDTi (150k)
    VW Passat B6 – 20 TDI PD (ten samy motor)
    Mazda 6 - 2,0 TDI (143k)

    Vše kolem 5ti let stáří. Všechna vozidla byla s plnou servisní historií (skutečnou) a po prvním majiteli. Najeto do 150 tis. km, rovněž hodnotícím kritériem byla 6st. převodovka.

    Jako první vypadl prassat, moc veliký a divný - takový neohrabaný mamut, Vectra ještě divnější - asi bych si na něho nikdy nezvykl, Mazdy byly všechny v háji zejména DPF filtry, což mne nenaplňovalo přílišným optimismem pro tuto ekofíčuru, stejně jako Saaby, které jsem preferoval nejvíce, ale otestoval jsem jich 5 a všechny byly nějakým zvláštním způsobem zbastlené. Takže mi zbyla Ochca. Vybral jsem tedy verzi elegance (asi v plné palbě) na hlínach, bez kůže (díky bohu) a v červené barvě (ne metle).

    Ještě je nutné říci proč a z čeho jsem přesedlal. Moje předchozí vozidlo bylo BMW E46 fpetrolu, nejhezčí (prostřední FL) a poslední opravdový sportovně naladěný sedan. Bohužel s najetými 270 tis. km si říkalo o čím dál dražší a častější servis - a já vozy na tomto rozhodně nešulím... S posledním rokem v provozu a nájezdu 27tis. mil v tomto jednom roce mi prostě přišlo držet takové vozidlo jako nepraktické a těsně před tím, než potřebovalo opravdu hodně rozsáhlý servis včetně dvouhmotového setrvačníku (stále originální z výroby), jsem jej prodal šťastnému novému majiteli. A že jsem si s tím vozem opravdu užil hodně legrace...

    Kritéria pro ochtu byla následující, červená barva (to především), ne combi, 2,0 TDI, 6ti rychlostní manuál a bez kůže. Tempomat je naštěstí i u Škodovky samozřejmostí. Pár jsem jich vyzkoušel a po okrajování bazarnického sádla (což trvalo 3 dny) jednu zakoupil, přesně dle mých kriterií, za cenu odpovídající nějakým 89tis. Kč. Vozidlo prokazatelně nebourané a pravidelně servisované po prvním majiteli. Vše ověřeno což v UK je možné s přesností na 99%.
    A teď k popisu vozu tak jak se mi subjektivně jeví a mohu říct že k mé zkušenosti s jinými vozy je můj názor cenný a nezpochybnitelný...

    Motor

    Táhne vocpoda, a dá se s ním dokonce vydržet až do omezovače někde ve 4,5 tis rpm což jsem popravdě nečekal a ani toho moc nevyužívám, ale je dobré vědět, že to jde. Celkově se chod motoru jeví kultivovaně na čtyřválec, ale co kultivované není, je jeho neuvěřitelná hlučnost, to se opravdu jen tak neslyší. Vyřešeno úpravou audiosoustavy. Ač motor je označován za nepovedený či poruchový, můžu říct, že já s tím naštěstí takovou zkušenost nemám. Leč povedlo se mi vypátrat zdroj těchto informací, a ten je zřejmě z východní Evropy. V UK si vede velice dobře a není na ně špatných recenzí - na anglickém největším automobilovém portále má hodnocení 4,8 z 5ti možných. Důvod může být v tom že tady se servis skutečně provádí a nebastlí se někde na koleně pologramotnými odborníky na všechno - včetně WRC a F1, a taky bude hrát roli nafta, která není všude stejná - to bych řekl že je rozhodující faktor.

    Převodovka

    Skutečný skvost, nad kterým mi zůstává rozum stát. Naprosto zbytečně krátká, kdy jednička je poměrně nepoužitelná a šestka je spíše 5,5ka. Tzn., že než aby se šestkou převodovka "prodloužila", tak se akorát nacpalo více rychlostí do +- stejného rozmezí, přitom tento motor by utáhl pohodlně něco delšího - znatelně. Tím by se i samozřejmě změnila ekonomika jízdy a i komfortnost, kdy by nedocházelo k přískokům při přeřazování. I proto bych si dovolil tvrdit, není tato verze vhodná pro chiptuning, protože se tím nic navíc nezíská. Jinak velice přesná kulisa, dobře řadí, spojka je taky v klidu ale musí se s ní člověk trochu sžít, setrvačník nekope a řadicí páka nemá efekt lžíce v marmeládě, který se vyskytoval hlavně v konkurenčním Saabu.

    Interiér

    Nemám větších výtek, na toto hlavně moc náročný nejsem a upřednostňuji funkcionalitu před krásou, nevím kolik a kde to má přihrádek, při dlouhých cestách využívám dvě, první je podlaha spolujezdce a pokud je zasypaná bordelem až po sedák, odhazuji na zadní sedadla - proto neberu stopaře :) Obecně se dá říct že interiér co do vzhledu a použitých materiálů nijak za svou konkurenci nezaostává - Vectra na mě působila dost nepřirozeně a Saab zase moc obstarožně, jediné co mi opravdu schází je ambientní osvětlení prostoru kolem řadicí páky a středního panelu tak jak v BMW. Při jízdě se ale objevuje další nežádaná zřejmě příplatková výbava, a sice "plasty ve vibraci" - to zní někdy opravdu až děsivě, vyřešeno stejně jako hlučnost motoru. A jako vždy jsem vyměnil ty nechutné bludičky namísto stropních svítidel a dal tam opravdu kvalitní ledky, a už je tam v noci i něco vidět.

     
    Podvozek a jízdní vlastnosti

    V podstatě jsem nic extraordinérního neočekával a ani jsem nic takového nedostal. Jako jediné vyloženě pozitivní se dá snad říct, že od svého předchůdce, se kterým jsem měl možnost se taky svézt, je to obrovský skok vpřed, ale to ještě stále neznamená, že je to dost. Auto je silně nedotáčivé, mírně plavající díky malému rozvoru, ale ne až zase tolik jako jiná větší těžká vozidla. Co můžu říct jako pozitivum a co jsem spíše nečekal je, že při brždění se nepotápí předek. Nicméně řízení je přesné, brzdy kvalitní (!), a hlavně je velice snadno čitelné, co se s tím dá a už nedá dělat. I odpružení vozidla je tvrdší než jsem očekával - je zde ale možnost že je to trochu jiné nastavení než je zvykem, spíše že tato verze takto "přitvrzená" je už od výroby . ESP je lépe mít vypnuté, je poněkud přecitlivělé U ostatních testovaných vozů jsem se k hranicím adheze nedostal, a to zejména asi proto, že jsem ani nechtěl. Mnohdy jsem byl rád, že jsem se z těch aut dostal ven - což mě vpravdě překvapilo - zejména u Mazdy. V zásadě platilo pravidlo, čím tmavší prodejce, tím větší šrot.

    V sériové výbavě jsou i litá kola 16" - budiž, ale kdo schválil do provozu rozměr pneu 205/55/16 je pro mne úplná dylina a je to dost špatné i po přezutí již nevyhovujících pneu na Pirelli Cinturanto, což je "top of the range". Tyto kola jsou vhodná tak akorát na zimní pneu, pro letní provoz naprosto nedostačující k přenosu tohoto brutálního krouticího momentu a výkonu. Něco rozumného, s čím by se dalo začít je tak 225/45/17, nejlépe však 225/45/18 aby se alespoň částečně kompenzovala ta krátká převodovka, akorát si nejsem jistý, zda chci do tohoto vozu až tolik investovat. Možná pokud se tak rozhodnu přehodnotím i podvozkovou soustavu, protože si myslím že tímto rozměrem pneu vůz dost ztrácí. Pozn.: v UK nikoho při MOT (STK) a ani jindy rozměr kol a pneu nezajímá, jen musí být dodržen průměr ráfku na všech nápravách a rozměr pneu na každé nápravě.

    Exteriér

    Nemám rovněž větších výtek, nenadchne, ale neurazí. Rozhodně se mi líbí více ne než faceliftová verze, která designovou surovost tohoto vozu změkčuje. Z čeho mě ale může vždycky porazit je falešný plastový chrom na rámu chladičové mřížky. Bohužel černá barva tam díky světlým předním světlometům nesedne, tak jediné co se s tím dá dělat je stříknout ten rám do barvy vozu. Další dost zvláštní fíčura je klacek na podepření kapoty. OMG! Ve kterém jsme proboha století/tisíciletí? Vyřešeno zástavbou vzpěry dle vlastního návrhu. Prosím nezatěžujte mne dotazy, jak jsem udělal to či ono, veškeré informace jsou k nalezení na internetu.

    K vozidlu je rovněž v ceně chasing bonus CZ edition, který v praxi znamená neustálé poměřování se s jinými borci v těchto závodních strojích, mnohdy hraničící až s vilností. Zejména cizokrajná registrační značka je musí neuvěřitelně přitahovat (stejně jako PaCHy). Nejhorší je že téměř vždy se jedná o někoho se slabší verzí, který potřebuje dokázat, že mu to taky jede, a to mnohdy tak vehementně, že mě to mnohdy donutí buď ujet, nebo si dát někde prostě pauzu.

    V čem spatřuji ekonomičnost a praktičnost mého rozhodnutí? Již teď jsem ušetřil oproti předchozímu vozidlu na palivu skoro 50% ceny vozu. Do údržby jsem vložil zatím jednu servisní prohlídku a výměnu zadního čidla ABS. Do úprav celkem cca 3tis. Kč. V případě že nenastane nějaká větší porucha a budu investovat jen do běžné údržby, rozdíl v ceně prodej starého a koupě nového by měl být smazán v následujících 2 měsících. Poté jsem již vúči předchozímu vozu v plusu. Vozidlo bylo pořízeno v ceně zhruba poloviny toho, za co by bylo možné jej koupit v ČR. Další pozitivum vůči BMW je, že v UK patří toto vozidlo k low cost rodinným vozům, takže silniční daň (road tax) a pojištění je na velmi přijatelné výši srovnatelné s pojištěním v ČR. Za rok provozu jen na tomto ušetřím 350 liber oproti BMW.

    Spotřeba

    Není to vůbec špatné, pokud se s tím snažím jezdit ekonomicky - a o to jde, stejně se s tím nedá moc vyšilovat, je ve 130 km/h okolo 5ti litrů dehtu, když se ale skutečně chci někam dostat v reálném čase a prostoru, dá se s tím jet +-160 km/h za 6,5-7 litru tekutého dehtu, BMW si řeklo skoro o dvojnásobek. Jakékoliv nižší údaje jsou spíše na dlouhé pivní hospodské debaty, ale ty většinou nemají s realitou moc společného.

    V konečném součtu se dá říct, že je to v podstatě to co jsem očekával, prostě pracant na delší cesty co se ani ve městě neztratí a dá se s ním i poměrně pohodlně parkovat což je čím dále důležitější faktor. Snad nikdo zdravého rozumu nemůže předpokládat, že je to něco více než jen vozidlo s příjemným poměrem výkon/cena. Je bez naprosto jakýchkoliv ambicí pro závodění a jiných emocí. Možná tak pro low cost diesel car drag racing. Je fun fucktor prosté, ale zato užitečné. Všechno funguje jak má a pokud někdo na něj nemá přehnané požadavky, nezklame.

    Rad bych přidal malý dovětek, který s objektivitou nemá moc společného. Mně se prostě líbí když má vůz výkonovou špičku (jak jen to je u dieselu možné) a to tento PD motor má. Na rozdíl od ostatních testovaných, které byly kolejnicové verze, byl takový pocitově živější. Kolejnice se mi jevily jakoby bez charakteru, líné, jako bych je nutil k práci na poště 5 minut před zavíračkou. I když měly papírově více dehtových klokanů, nějak jsem nevěděl, kde je hledat...

    S pozdravem a přáním mnoha dobrých ekokilometrů s čím dál tím více řezanou naftou


    13.01.2012 JK
     


    Související články:
    Zkušenosti: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI (22.11.2015)
    Dvě BMW 135i (22.11.2015)
    Zkušenosti s Volvem C70 2.0T cabrio, r.v. 2000 (17.05.2015)
    BMW 650i (10.05.2015)
    Opel Meriva 2006 – jede, brzdí a svítí (19.04.2015)
    Zkušenosti: Mexický Ital (29.03.2015)
    Zkušenosti: VW New Beetle 1.9 TDI-PD 77 kW (25.01.2015)
    Zkušenost s Octavií II 1,6TDI 77kW (18.01.2015)
    Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po čtyřech letech a 60kkm (13.01.2015)
    Jeden den s Hyundai i30 1,6 automat hatchback (04.01.2015)
    Renault Grand Espace (Pičus Magnus) (20.11.2014)
    Zkušenosti: Seat Ibiza Mk.4 1.4-16V (24.08.2014)
    Zkušenosti: Fiat Dobló 1,3 MultiJet (01.07.2014)
    Zkušenosti: Citroën Saxo 1,5D r.v. 2000 – Rudá střela (25.05.2014)
    Zkušenosti s VW Passat 2.0 TDI 103kW (13.04.2014)
    Octavia 3 – cena za překvapení (16.03.2014)
    Městochod (Škoda Citygo) (16.02.2014)
    Nissan Leaf - stroj času (09.02.2014)
    Zkušenosti: Ford Puma 1.6 (2001) (12.01.2014)
    Hyundai I30 Kombi New Generation (01.01.2014)
    Zkušenosti: Ford Mondeo 2.0 TDCI 85 kW, 2004 (16.11.2013)
    Lesk a bída Octavie 2 - 1.6 TDI (25.08.2013)
    Dvě stě dvacet dva tisíc stříbrných šípů (Citroën C5 HDI) (11.08.2013)
    Jeep Wrangler JK Unlimited (22.07.2013)
    Zkušenosti: Nový sen českých rodin (Octavia III 1.6 TDI CR) (07.07.2013)
    Dvé rodinných citronů (Citroën Jumpy a C8 V6) (14.04.2013)
    Zkušenosti: Clio III 1.2 TCe - Žabožroutí fóbie (07.04.2013)
    Subaru Forester ’98 rok poté (05.04.2013)
    Kredenc 806 (01.04.2013)
    Zkušenosti: BMW 324TD E30 (10.02.2013)
    Mazda 323F BJ 1.5 (2000) (06.02.2013)
    Zkušenosti: Ford Transit 2.5 TD (26.08.2012)
    Žrout (Hyundai Grandeur 3.3i V6) (15.07.2012)
    Test: Subaru Forester ’98 2.0/90kW (imported) (02.04.2012)
    Subaru Outback 3.0R (12.02.2012)
    Zkušenosti:Mazda 323F BG 1.8 16V (mrkačka) (29.01.2012)
    1965 Oldsmobile Jetstar I + video ze Dne mobility (23.01.2012)
    Chrysler Neon II (18.12.2011)
    Dodge Challenger SXT 2012 (11.12.2011)
    Zkušenosti: Ford Focus ST (27.11.2011)
    Hřmící myš - Mitsubishi Colt VI 1.1 (14.11.2011)
    Mitsubishi Galant 2.5 V6-24 EA5A (06.11.2011)
    Zkušenosti: Malé „zlé“ béemvé 323i (E46) (27.10.2011)
    Zkušenosti: Hyundai i30cw 1,6 CRDi (16.10.2011)
    Když seňora chlastá – Seat Altea XL 1,4 TSI (07.10.2011)
    Recenze Ford Galaxy 2001 2.3 DOHC (22.08.2011)
    Zkušenosti: Honda Civic Aerodeck 1,4iS (07.08.2011)
    Zkušenosti: VW Passat B5.5 TéDéí (17.07.2011)
    Felicia, s vrakem do nového tisíciletí (26.06.2011)
    Pirát Kchar: Mercedes Benz E500 (W211) (05.06.2011)
    Skúsenosti Peugeot 206 1,4 HDI (15.05.2011)
    Zkušenosti: Volkswagen Golf V 1.4 TSI 121HP (08.05.2011)
    Zkušenosti: „Vitamín“ C (Mercedes Benz W202) (01.05.2011)
    Skúsenosť: FIAT Brava SX 1.9JTD (01.05.2011)
    Zkušenosti: Renault Avantime (24.04.2011)
    Zkušenosti: Daewoo Nubira II 1.6 76kW (24.04.2011)
    Test: 1.2TSI + Seat Leon II (10.04.2011)
    Návod na psaní autorecenze aneb Jak psát test (27.03.2011)
    Hyundai Sonata 2,4i Elegance – proč a jak jsem k ní přišel & (06.03.2011)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia, 150.000 km (13.02.2011)
    Dacia Solenza – rumunský omyl nebo tip na výhodný nákup? (30.01.2011)
    Zkušenosti s korejskou raketou Kia Sephia 1,8 (23.01.2011)
    Zkušenosti Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po 4000 (09.01.2011)
    Zkušenosti: Peugeot 407 sw 2.0 HDi 100kw (02.01.2011)
    TEST: Ford Focus ST 225 feat. zkušenosti s prodejcem (12.12.2010)
    Zkušenosti: Seat Arosa 1.0 (21.11.2010)
    Zkušenosti: SAAB 900 NG 2.0 (24.10.2010)
    Test: Peugeot P 206 CC 1,6 – 16V (19.10.2010)
    Nissan Primera P11 GT (17.10.2010)
    Octavia II 1.6 75 kW – zkušenosti po 100.000km (26.09.2010)
    Zkušenosti: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi (30.08.2010)
    Citroen ZX, něco o VOV a AutoESA (11.07.2010)
    Domazdíno (20.06.2010)
    Test: Citroën C2 1.6 VTR (06.06.2010)
    Autíčko s píšťalkou: Golf VI 1.4 TSI (118kW) Hájlájn (23.05.2010)
    Hyundai i30cw - škodná v říši okřídleného šípu? (17.05.2010)
    Test: Da nigga hustokchár (09.05.2010)
    Test: BMW 525i E60 (09.05.2010)
    Trauma za volantem: Škoda Fabia II 1.4 TDi PD (08.05.2010)
    VW Polo 1.4 Tdi – jízdní dojmy (25.04.2010)
    Zkušenosti: Peugeot 106 1.6-16V GTI (14.02.2010)
    Zkušenosti: Harley Davidson Sportster 883 (31.01.2010)
    Zkušenosti: Ford Escort RS2000 (1995) (17.01.2010)
    Subjektivní (tudíž moje) recenze Citroenu C5 2.0i (03.01.2010)
    Octavia - přilejeme oleje do ohně :o) (28.12.2009)
    Skúsenosti: Honda Accord Sport 2.0 (29.11.2009)
    Zkušenosti: BMW 318is (21.11.2009)
    Jaguar X-Type 2.1 V6 SE r.v. 2002 (01.11.2009)
    Zkušenosti: Fiat Brava SX 1.4 a 75tkm (25.10.2009)
    Zkušenosti: Audi TT 1.8T (25.10.2009)
    Test: Seat Leon II 1.4-16V 63kW (18.10.2009)
    Zkušenosti: Honda Civic 1.3 hatchback (11.10.2009)
    Zkušenosti: Peugeot 106 (04.10.2009)
    Zkušenosti: Opel Astra G 2.0 DTI (28.09.2009)
    Lehčí pojednání o nesmrtelné Škodě 1203 (17.08.2009)
    Drákula - Dacia 1310 Break (09.08.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 (02.08.2009)
    The heartbeat of America: Camaro (19.07.2009)
    Nissan Tiida, aneb vůz, který nikdo nechce (06.07.2009)
    Test: VW Golf III 1.4 (31.05.2009)
    Test: Fiat Palio 1.2 (04.05.2009)
    Zkušenosti: Seat Ibiza 2009 (22.03.2009)
    Test: ZuFuss 2.0 BioPower (28.02.2009)
    ŠeSTihvězdičkový výběr (08.02.2009)
    Dlouhodobé zkušenosti s Audi A6 Avant Quattro 2.5TDi (11.01.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 Zetec (04.01.2009)
    Test: Seat Ibiza 1,4 16V @ Tenerife (07.12.2008)
    Test: Citroën Xantia 1,6i (07.12.2008)
    Skúsenosti – OPEL VECTRA 2.5 V6 CDX (02.11.2008)
    Test: Honda Civic 6. generace (14.10.2008)
    Test Mercedes – Benz A 150 (05.10.2008)
    Zkušenosti: Suzuki Ignis 1.3-16V (28.09.2008)
    Test: Hyundai Getz (21.09.2008)
    Zkušenosti: Renault Clio 1.6 16V (RSi) (14.09.2008)
    Test: Audi A3 TDi-PD 77kW (20.07.2008)
    Nová Ibiza - jaká je? (22.06.2008)
    Test: Toyota Avensis 2.0 16V '98 (08.06.2008)
    Test: Toyota RAV4 (27.04.2008)
    Test: Škoda Fabia HTP (13.04.2008)
    Fiat fperle (Bravo II 1.9 JTDM 16v) (06.04.2008)
    Zmrdí test: PRAVDA o štvorvalcovom Chevrolete Spark 1.0 (30.03.2008)
    Zkušenosti: Chevrolet Lacetti 1.4 (24.03.2008)
    Test: Volvo FH13 (16.03.2008)
    Zkušenosti: Toyota Yaris 1.0 (09.03.2008)
    Test: Subaru Outback 01 2.5i AT 115kW LPG (02.03.2008)
    Test: Ford Escort 1,6 16V (98') (24.02.2008)
    Test: Škoda Octavia II Combi 4x4, 2.0 FSI (03.02.2008)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia (30.09.2007)
    Test: Tatra 815 S3 (27.08.2007)
    Test: Citroen XM (11.08.2007)
    Test: Toyota Corolla 1,3 16V STD (22.07.2007)
    Citoren AX 1,4 GTi (01.07.2007)
    Test: AM General 1/4 ton truck tactical M151A2 (10.06.2007)
    Test: Ford Focus II 1.8TDCi po 35 tisících (03.06.2007)
    Test: Ford Focus 1.6-74kW (03.06.2007)
    Test: Fabia 1.9 SDI (28.05.2007)
    Test: Piper L4 (05.05.2007)
    Test: Volvo 850 T5 (01.05.2007)
    Test: Škoda Suberb 1.9TDI (01.05.2007)
    Zkušenosti: Kůň (16.04.2007)
    Zkušenost: Škoda Roomster (01.04.2007)
    Zkušenosti: 605 (17.03.2007)
    Test Mercedes Benz W123/200T (05.02.2007)
    Zkušenosti: Německý drak (Trabant 601) (25.12.2006)
    Zkušenosti: BMW E36 320i (03.12.2006)
    Test: Citroën C1 (26.11.2006)
    Test: Mazda 6 (26.11.2006)
    Test: Fiat Uno (19.11.2006)
    Test: Lincoln Town Car (22.10.2006)
    Test: Škoda Roomster Style 1.4 16V 63kW (08.10.2006)
    Test testu: Škoda Roomster 1.2 HTP (05.10.2006)
    Zkušenost: Ford Focus II 1.4 Zetec (29.09.2006)
    Test: Škoda Forman (16.09.2006)
    Test: Citroen Saxo 1.5D (16.09.2006)
    Test: Honda Civic 8 (16.09.2006)
    Test: VW Lupo 1.7SDi (10.09.2006)
    Test: Ford Mondeo 2.5 V6 Duratec (11.06.2006)
    Test: VW Sharan (11.06.2006)
    Zkušenosti: Peugeot 307 XT 2,0 HDi (04.06.2006)
    Test: Peugeot 405GLD (01.05.2006)
    Test: Ford Mondeo TDCi automat (12.03.2006)
    Test: Ford Mondeo 1.8 (12.03.2006)
    Test: Peugeot 307 (05.03.2006)
    Test: FV Passat 1,9 tydy (26.02.2006)
    Test: 2x fiesta do města (17.02.2006)
    Test: Drážďanský zázrak (17.02.2006)
    Der Führer: BMW 730d (12.02.2006)
    VAZ 2103 - vôňa kože a benzínu (09.02.2006)
    Test: Fulcrum (30.12.2005)
    Test: Renault Twingo II.... (11.12.2005)
    Test : Audi Coupe GT - NG a KX (04.12.2005)
    Test: MCC Smart CDI (28.11.2005)
    Test: Daewoo Matiz 0.8 (20.11.2005)
    Honda Civic 7... (25.09.2005)
    Test : Citroën C3 1.1i SX (11.09.2005)
    Test: Suzuki Swift 1.3 GL (21.08.2005)
    Test: Octavia? Myslím že spíš ano! (04.07.2005)
    Test: Alfa Romeo 33 16V (19.06.2005)
    Test: BMW 324d po čtyřech letech (12.06.2005)
    Test: Škoda Octavia II 1.9TDI PD (29.05.2005)
    Test: AAA Auto Praha (24.04.2005)
    Test: BMW fünf drei fünf (24.04.2005)
    Test: Schade hundertdreisig GL (31.03.2005)
    Test: Fabia po 25 tisících (20.03.2005)
    Test: Opel Zafira 2.2 Hdi (06.03.2005)
    Test: Renault 25 Baccara (12.02.2005)
    Tatra T613 – svědek geniality a rozvratu (30.01.2005)
    Test: Cordoba po 15.000 km (30.01.2005)
    Test: První seznámení s chevroletem niva (08.08.2004)
    Test: Seat Cordoba II 1.4-16V (20.06.2004)
    Test: VW Golf V 1.4-16V MPi (02.05.2004)
    Test: VW Polo 1.2HTP (14.03.2004)
    Test: Renault Scénic II 1,9DCi (19.10.2003)
    Test: Škoda Octavia 1,9TDi (23.03.2003)
    Test: Škoda Felicia (22.12.2002)
    Test: Škoda Fabia 1.4MPi combi (23.06.2002)

    [Akt. známka: 2,18] 1 2 3 4 5

    ( Celý článek | Autor: [Neregistrovaný autor] | Komentářů: 533 | Informační e-mailVytisknout článek )

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.