D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Zkušenosti s korejskou raketou Kia Sephia 1,8
    (ze dne 23.01.2011, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 24.01.2011 10:16:34     Reagovat
    Autor: aspik83 - aspa
    Titulek:
    Koukni sem. Myslím, že před koupí dražšího auta je dobré si tenhle web projít...Já se o něm dozvěděl až po koupi, tak doufám, že nebudu litovat:-) Snad pomůže. Najdeš tam i odkazy kde prověří historii auta, jestli neni kradený, km atd... http://www.sdruzeni-sova.cz/

    Komentář ze dne: 24.01.2011 12:23:53     Reagovat
    Autor: opas - opas
    Titulek:Jen technická
    To že se někdo "potupně" zařadí za tebe neznamená že mu to rychleji nejede, ale že třeba rychleji jet nepotřebuje a tvoje maximálka mu vyhovuje :-)

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 19:40:13     Reagovat
    Autor: PlusOne - PlusOne
    Titulek:Re: Jen technická
    IMHO je bránění v předjíždění přestupek......ne?

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 22:53:23     Reagovat
    Autor: opas - opas
    Titulek:Re: Re: Jen technická
    Nechápu kdo komu jak v čem brání

     
    Komentář ze dne: 25.01.2011 08:40:31     Reagovat
    Autor: PlusOne - PlusOne
    Titulek:Re: Re: Re: Jen technická
    Tak jsem asi špatně pochopil tuhle větu:

    "...reálný výkon auta nejraději testuju v táhlém stoupání, kdy silnice do kopce má dva pruhy jedním směrem a je zde proto prostor pro mou soukromou virtuální soutěž. Neznám stav ostatních soutěžních aut s výkonem zhruba odpovídajícím tomu v mém stroji, ale jejich chuť předjet ten korejskej sráč byla evidentní stejně jako následný neúspěch v podobě potupného se zařazení za mě. "

    Jako klíčová tam vidím slovní spojení "chuť předjet" a "potupné zařazení se za mě" - kde byl předtím, když ne za ním? Pravděpodobně se ho pokusil předjet, a autor se nechtěl nechat. Je škoda, že tuhle pasáž trochu víc nerozvedl, docela by mě to zajímalo.
    IMHO reálný výkon auta se nechá testovat na motorové brzdě, a pokud ho zajímá srovnání s ostatními auty, tak hurá na okruh...

     
    Komentář ze dne: 25.01.2011 09:03:27     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Jen technická
    Takovejhle chytrak, ovsem s Fobii, se me snazil vyskolit pobliz Trosek. Furt zdrzoval a kdyz ho konecne slo na kratke rovince predjet a ja s tim hned zacal, aby to stihlo i co nejvic aut v tom vlacku za nami, tak ten pitomec zacal hodne zrychlovat. Tak jsem si holt musel podradit, misto v pohodovych cca 110 jsem ho predjel asi stoctyricitkou, mozna i vic a pred dalsi zatackou jsem musel hodne zbrzdit zase na stovku. V zrcatku jsem videl, jak ho zkusil predjet i ten za mnou, ale ten uz to nedal :-( Asi ten deda taky chtel zavodit, nevim ...

     
    Komentář ze dne: 28.01.2011 15:43:24     Reagovat
    Autor: Pavel - Pavel
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Jen technická
    Hmm, to mě taky čerti berou. Šinu si to od Valtic na Brno z výletu. Tempomat na 95 km/h a dojedu maníka na hrázi před Mušovem. Plynule se přesunu do levého pruhu a předjíždím. Ve chvíli kdy jsem byl na jeho úrovni jsem si všiml, že přestávám předjíždět. Kdybych neměl tempomat, tak tomu neuvěřím. Dorazil jsem ho během dvou vteřin, ale někdo se slabším autem by měl problémy. Stává se mi to dvakrát do měsíce a moc tomu nerozumím.

    Pokud nemám tempomat, tak zásadně dávám nohu z plynu, když mě někdo předjíždí a ještě se dekuju na kraj.

     
    Komentář ze dne: 28.01.2011 15:46:59     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jen technická
    Njn, v takovýchto případech je silné auto fajn. Za tři, plná, a čau.

     
    Komentář ze dne: 27.01.2011 06:27:36     Reagovat
    Autor: trent - hjirka
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Jen technická
    Já si myslím, že nikomu nebránil. Pokud máš do kopce dva pruhy a jedeš s v tom levem, tak zvlášť s výše jmenovaným vozem vzbuzuješ v ostatních řidičích touhu tě předjet, protože v tobě vidí slabou kořist. Nebo jsi teké kritizival D-fense, který zažil podobný zážitek, že neumožnil předjetí roomsterem? Nakonec je toto celkem běžná situace, tak nevím, proč se v ní hned šťourat.
    D-fensův zážitek zde: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010041801

     
    Komentář ze dne: 27.01.2011 06:38:50     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Jen technická
    Pokud jede v levým a ostatní řidiči mají důvod ho předjet, courá se a nemá v levým co dělat. Nemyslels v pravým?

     
    Komentář ze dne: 27.01.2011 06:57:53     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Jen technická
    Necetl jsi ten clanek asi dostatecne peclive ;-) Obzvlast tuto pasaz:

    "Začal jsem zpomalovat, abych mu vyšel vstříc, uchránil ho ztráty tváře a aby stihl předjížděcí manévr dokončit ještě dříve, než mu skončí záruka na motor. Nehledě na to, že se za námi již začala tvořit fronta z aut, které jsou schopné vyjet do kopce normálně. Finální status byl zhruba 70km/h na čtyřku. Tento provozní režim umožnil Roomsteru se trochu zmátořit a předjet mě, přičemž razance tohoto manévru připomínala dostihy hlemýždů na smirkovém papíru."

    A proc jezdis v levem, pokud nepredjizdis? A pokud predjizdis, jak te muze zkouset predjet nekdo dalsi? Nebo jsem to jen spatne pochopil?

    Kdyz jsem jeste jezdil se Skatuli (Suzuki Wagon R+ 1.4i), tak se mnou takhle zkouseli taky zavodit (hlavne Fobie) a srali me s tim tak, ze jsem mnohokrat zastavil na nejblizsi pumpe na kafe, abych se jich zbavil. Jenze pak se brzy nasel idiot novej. Me vyhovuje stala rychlost a lehka Skatule nemela i pres pomerne slaby motor problem ji udrzet kopec - nekopec. Nejhorsi to bylo vzdy na kopcovite ctyrproude rychlostni silnici od Turnova do Liberce nebo opacne. Ja si jel svych pohodovych cca 145 (je to tam sama zatacka) a tak jsem samozrejme predjel do kopce tyhle sneky coz je asi rozladilo natolik, ze to z kopce rozvasnili co to slo, predjeli me a nasledoval kopec, kde jim opet dosel dech. Pripadal jsem si jak na detskem hristi :-( Na dvouproudych statovkach to nebylo tak caste, ale diky nemoznosti predjet kdykoli o to neprijemnejsi. Nekdo mi kdysi v diskuzi zkousel vysvetlit, ze takhle jezdi kvuli uspore, ale to nevysvetluje, proc se mi to s malou nevzhlednou Skatuli delo temer porad a s mou nynejsi relativne velkou Alhambrou minimalne, prestoze jsem jizdni styl ani v nejmensim nezmenil.

     
    Komentář ze dne: 29.01.2011 12:14:37     Reagovat
    Autor: Pawlik - Pawlik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jen technická
    Mno, já si danou situaci představuju asi tak, jak jsem si zkoušel co dokáže Niva, když jsem si ji před téměř třemi lety koupil. Jedu za kamiónem v "ekonomickém" módu, tedy pětka okolo 3000 ot/min. Blíží se stoupání a pruh se rozdělí na dva, podřadím na 4, šlápnu na plyn, předjedu kamion, bliknu pravým blinkrem, zařadím se do pravého (už volného) pruhu, nohu z plynu ovšem nesundám. A sleduju, jak to jede. A musím říct, že ne špatně, "běžná auta" nejen, že mě nepředjedou, ale většinou jim ujíždím (a jsem si jist, že hlavně Fabie a podobné příšerky se snaží, seč mohou, předjet Nivu je pro ně věcí cti). Je ovšem fakt, že takhle nejezdím často, jenom když si chci užít, co to umí - cihla na plynu totiž u Nivy způsobuje vír v nádrži.

    Komentář ze dne: 24.01.2011 12:49:26     Reagovat
    Autor: R. Diesel - Rudolf Diesel
    Titulek:BMW
    Nějak nevím, proč při Vašem nájezdu chcete kupovat diesel, ještě k tomu starší, ale to je koneckonců Vaše věc, asi na to máte :-)
    Ohledně koupě staršího BMW doporučuji stránky www.bmwklub.cz , kde se zcela jistě dočtete vše o BMW, co Vás bude zajímat.
    Neberte to nijak zle, ale musím souhlasit s kolegou, že ne všichni, co Vás nepředjeli "na to neměli". Já když vidím mladého blázna v hrnci na rejži s otáčkoměrem v červeném, jak trápí ten motůrek, aby mi ujel, někdy ho taky radši nechám jet, i když mám těch koní několikanásobek :-)))

    Komentář ze dne: 24.01.2011 19:35:50     Reagovat
    Autor: stan - Neregistrovaný
    Titulek:BMW E34
    525tds, r.v. 1994, stav km: 468363

    Komentář ze dne: 25.01.2011 00:30:49     Reagovat
    Autor: bloody cardinal - bloody cardinal
    Titulek:
    Investice do silnejších reproduktoru a zesilovace je kravina, pokud to auto taky dostatecne nevytlumíte, což stojí oproti audio komponentum pár korun a udelá to fakt hodne, ono totiž pri jízde na delší vzdálenost (což už 200 km je) je lepší slyšet hudbu potichu bez okolního kraválu, než slyšet okolní kravál a do toho muziku na plné koule. Pro zajímavost, mužu se zeptat, co tam máte za audio výbavu? :)

    Co se týce BMW 330xd a snehu/bláta - duležitejší než rešení pohonu všech kol je v techto situacích svetlá výška auta a použité pneumatiky.

     
    Komentář ze dne: 25.01.2011 08:10:51     Reagovat
    Autor: tsu - tsu
    Titulek:Re:
    Ach jo, tady ty řeči o čtyřkolkách miluju, mohu se zeptat jaké přesně zkušenosti máte s auty s různě poháněnými nápravami? Mě třeba dojímají moudra typu - v moderní zadokolce nemáte žádný problém a kdyby náhodou, tak to elektronika vyřeší…možná tak někde ve městě na prosolené břečce. Kolega se ptá na jistou silnici v Krušných horách a ačkoliv s ní nemám žádné zkušenosti, z popisu si dovolím usoudit, že se jedná o něco podobného jako v mém případě (oblast Hrubého Jeseníku). Sníh tu někdy bývá i půl roku, sůl a štěrk na silnicích je mnohdy utopie. Ve vozovém parku jasně převažují čtyřkolky – od Lady Niva, Suzuki Jimny, LR Defender po Patroly a Landcruisery (většinou majitelé nebo provozovatelé sjezdovek, případně penzionů atd.) z osobních jsou to různá stará i nová Subaru, Quattra, 4x4 atd. Samozřejmě tu jsou i auta s poháněnou jednou nápravou, ale zde hraje roli to, že majitelé autem moc nejezdí, případně nemají na jeho pořízení prostředky. Co tím chci říct – pohon všech čtyř kol není jen image fičůra, na které rýžují automobilky prachy, ale má své opodstatnění. Nespasí vás vždy a za všech okolností, ale v určitém prostředí jsou jeho výhody jasné.

    Pro autora – pokud se nájezd dramaticky nezvětšil, tak bych myšlenku na dieselovou e46 zavrhl, i když na této motorizaci není vůbec nic špatného. Ale protože ty řeči o sametovosti zážehových šestiválců z Mnichova jsou pravdivé, zapřemýšlel bych nad e46 325xi/330xi.

     
    Komentář ze dne: 25.01.2011 15:50:06     Reagovat
    Autor: bloody cardinal - bloody cardinal
    Titulek:Re: Re:
    eh... řeči o čtyřkolkách? Já jsem psal "řešení pohonu 4x4," čímž mám na mysli rozdíl třeba mezi Quattrem, Haldexem a Symmetrical AWD, ne o rozdílech mezi auty s různými poháněnými nápravami!

    Zkušenosti s předokolkami a čtyřkolkami mám poměrně bohaté, např. co se týče 4x4, tak jde o Haldex u Octavie I, Symmetrical AWD u Imprezy 1994 a 2008 a Outbacku 2006, co se týče toho Outbacku, týká se to několika tisíc kilometrů, u všeho na asfaltu, šotolině i sněhu a většinou právě v Jeseníkách - Hrubý Jeseník mám prolezlý jak pěšky, tak autem.

    Nemám zkušenosti se systémem BMW, proto jsem to napsal tak, jak jsem to napsal a stojím si za tím, že ve sněhu je důležitá světlá výška, a také za tím, že i s předokolkou je možné projet silnici Karlova Studánka - Vidly v zimě bez problému, pokud ovšem máte adekvátní pneumatiky a nejste úplný lempl. A pokud sednete dostatečně na břicho, nemusí vám pomoci ani pohon 4x4.

     
    Komentář ze dne: 25.01.2011 16:13:16     Reagovat
    Autor: spo - spo
    Titulek:Re: Re: Re:
    A když už sme u řešení pohonu 4x4, jak velký je rozdíl v trakci u jednotlivých typů?

    Sám totiž uvažuju o Legacy 3.0, ročník tak 2002-2004 a nebo o BMW 325 (330) Xi

     
    Komentář ze dne: 25.01.2011 18:33:22     Reagovat
    Autor: R. Diesel - Rudolf Diesel
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Subaru předek:zadek 50:50 stále.
    BMW má za normálních podmínek cca 60%zadek:40% předek. Jinými slovy, BMW je vhodnější, pokud jezdíte převážně po silnicích, tímto způsobem se to "blíží" k zadnímu náhonu. A pokud občas vjedete do sněhu, bahna, atd..., bez problému projedete.
    Subaru mi přijde na silnici mnohem méně obratné, ve sněhu nebo terénu takový průměr. Ale hlavně při jízdě normální silnice, ať už mokrá nebo suchá, je Subaru takové "neohrabanější".
    Za mě určitě BMW, poznáte, co je to radost z jízdy :-)

     
    Komentář ze dne: 25.01.2011 16:59:06     Reagovat
    Autor: tsu - tsu
    Titulek:Re: Re: Re:
    La Pardon! Už jsem alergický na pisálky bydlící ve městech, kteří 4x4 berou jako zbytečnost. Pak je v zimě vídávám zapadlé někde pod kopcem... Na druhou stranu hlavní nevýhoda 4x4 je to, že si člověk zvykne na větší trakci v zatáčkách a když mu to ustřelí, má mnohem menší manévrovací schopnost než v autě poháněné jednou nápravou.

    Hlavní tahy jako Vidly, nebo Sedlo jsem na mysli neměl, tam je problém jen při skutečně kalamitních stavech.

    Jinak za předpokladu že za volantem je stejný řidič a věci jako pneumatiky atd. jsou stejné, tam víceméně platí tato posloupnost:

    Předohrab/zadohrab < haldex < Subaru < Patrol, Landcruiser a spol. Samozřejmě to není třeba brát jako dogma.

    Spo: No a jestli Legacy nebo BMW xi? Ono těžko říci, protože to záleží na spoustě faktorů a nejvíce asi na osobních preferencích. Osobně bych volil asi tak, že pokud bydlím někde v nížině a na hory jezdím občas lyžovat, tak je to víceméně jedno. Pokud bych se v horách pohyboval častěji, přikláněl bych se k Subaru. I když ono to není tak horké – většinou se to u nás dá projet s čímkoliv, a nebo vám nepomůže ani offroad typu Defenderu :)

     
    Komentář ze dne: 25.01.2011 17:49:19     Reagovat
    Autor: bloody cardinal - bloody cardinal
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Po pravdě řečeno, jsem na ně alergický taky. Se Subaru jednou otec vjel do škarpy, ve sněhu, nebyla vidět a on zatočil asi metr před mostkem. Vypadalo to divoce, ale stačilo zařadit zpátečku, vypnout ESP a šlápnout na plyn.

    Komentář ze dne: 25.01.2011 07:46:27     Reagovat
    Autor: stefan - Neregistrovaný
    Titulek:20 tacu za 20 tacu ?
    za 20 000 km utratit za udrzbu pres 20 000kc, to mi teda urcite nepripadne jako dobra koupe. sorry. cena auta ani v tomhle nic nezlehcuje, za ty penize uz sem se setkal se stejne staryma autama a byly mnohem spolehlivejsi. ale zas proc ne, ty naklady nejsou nijak markantni.

     
    Komentář ze dne: 28.01.2011 10:27:45     Reagovat
    Autor: Falewick - Falewick
    Titulek:Re: 20 tacu za 20 tacu ?
    Tohle me taky zarazilo. Kiu z 90. let bych vazne nekoupil, je to takovy koledovani si o prusvih - zajimalo me co si prectu a cekal jsem to horsi. 20 tisic za 20 tisic je teda hodne. Mam rok benzinovou Oktavku, do ktery jsem behem 18tkm vrazil za vymeny dilu asi 10tKc (vyfuk 2/3, poskozene torpedo od vymeny okna, novy chladic, svicky, rozvody, cidlo teploty), vsechno ale byly dily menene ne z nutnosti, ale preventivne - vim ze si auto jeste necham, tak jsem si chtel uzit nove dily a jenom necekat at bouchnou stare. Kdybych chtel, mohl jsem do toho vrazit jenom 1500 za stred vyfuku a jezdila by taky.

    Komentář ze dne: 25.01.2011 17:49:34     Reagovat
    Autor: stenitz - stenitz
    Titulek:INVESTICE?
    Ahoj lidi,

    vždycky když slyším nebo čtu slova "investice" a "auto" pohromadě, a nejde přitom o taxík nebo dodávku, dělá se mi mdlo.

    Postupným vlastnictvím dnes už více než jen několika desítek přibližovadel jsem došel k empirické možná-pravdě, kterou bych rád v této otestoval:

    "Jakékoliv normální auto ztratí na ceně asi tak padesát procent z kupní ceny asi tak za 3 roky." Minimalizovat nebo dokonce obrátit tyto ztráty v zisk dovedou jen velmi šikovní a znalí, v podstatě profesionálové anebo nejde o úplně obyčejná auta. Dopadnout jinak (3 roky a 50%) je tak velké štěstí, že je to prakticky nemožné a tak se s ním nedá počítat dopředu.

    Má někdo i jiné zkušenosti? Nemyslím samozřejmě ojetiny získané od blízkých ve vlastní sociální síti za nenormální cenu.

    PS autorovi: dík za náhled do korejské problematiky, výše napsané je určeno k vyprovokování "podnětných" reakcí. Nikoliv kritikou jedné věty z článku.

     
    Komentář ze dne: 30.01.2011 14:13:34     Reagovat
    Autor: lojza - lojza
    Titulek:Re: INVESTICE?
    No ja to mam jeste asi horsi :-)
    Koupil jsem Renault Thalia za cca 190 000 pred cca 2 rokama, dneska to same nove stoji cca 130 000 :-) Takze po 3 letech pocitam cena bude jeste mnohem mene, nez na 1/2 :-) A mam leasing na 7 let, takze pocitam za 7 let , az to doplatim, tak to rovnou nekomu dam zadarmo a koupim si neco novyho:-)
    U me to ale "investice" trosku byla, potreboval jsem auto k praci, takze proste to beru tak, ze platim 3 litry mesicne za pracovni nastroj, ktery nema zadnou daslsi hodnotu, nez jako prave pracovni pomucka.

    Komentář ze dne: 30.01.2011 13:22:52     Reagovat
    Autor: Gildiss - Gildiss
    Titulek:mz
    Trosku OT, ale kdyz uz je to v clanku zmineno :-)
    Za meho mladi v motoristickych zavatcich jsme s brachou postupne vlastnili mj. CZ 175, CZ 250, Jawu 250 a po trampotach typu nedostatecne dobijeni jsem zakoupil na inzerat MZ 251 ETZ. Mel jsem ji 2 roky a lil jsem do ni jen benzinoolej a za tecj cca.20k km jsem nemel jedinou poruchu. Ja si ji teda nemohu vynachvalit..

     
    Komentář ze dne: 30.01.2011 14:09:32     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: mz
    MZety byly dle meho nazoru jedny z nejlepsich, pro bezneho mladeho kluka dostupnych , motorek. Ja bydlel na vesnici, a mel jsem kliku, ze jsem chodil na skolu ve Varnsdorfu,takze jsem mel kontakty na lidi, co to tahali nekde z nemecka z vrakacu...Takze moje uplne prvni motorka byla v cca 15ti letech MZ150, jeste 4-kvalt, nejake pomerne starsi vyroby, dotazena jako nefunkcni z vrakace. Po oprave elektriky jezdila bezproblemove. Pozdeji jsem si poridil MZ151, kterou jsem mel taky tak 2 roky, pozdeji 251ETZ...Ty motorky byly vyborne, chytaly na prvni nakopnuti, kdyz byly bez baterky, clovek to roztlacil a 1 metru...Naradi jsem sebou vozil vzdy 1 sroubovak a 1 kleste, a stim jsem opravil vzdy jakoukoliv zavadu :-))
    Paradoxne mi prislo,ze ta 151 mela lepsi "" odpich" nez ta dva a pula...rozhodne byla zivejsi. A musim rict, ze kam se na to hrabaly jakekoliv Jawy, ten pocit z zive jizdy byl uzasny, jawa mi prisla jak priserny lenoch:-)))

    Komentář ze dne: 31.03.2011 20:09:27     Reagovat
    Autor: wertgroup - wertgroup
    Titulek:Kia Sephia 1,8
    Kia Sephia? Podívejte na toto video a bude jasno co je hlavní předností tohoto auta a co tak zaujalo autora.

    http://www.youtube.com/watch?v=1g_3Ul9Tc5I

    Tak co vy na to?

     
    Komentář ze dne: 31.03.2011 22:01:06     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Kia Sephia 1,8
    Hm...Kia Sephia...
    Co by tak mohlo bejt tolik zjevnou předností...?
    Ha, už to mám!!!
    Dá se natočit na video a mixnout k tomu písničku od Nightwish?
    Ne? tak pak nevím... Já tam vidím jen nudně vypadající sedan s nijak extrovním držením stopy v zatáčkách...s randáltrubkou místo výfuku a docela šikovným řidičem...ten ale není předností auta, že?

    8o)

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.