Komentáře ke článku: Zkušenosti: Chevrolet Lacetti 1.4 (ze dne 24.03.2008, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
|
|
Nějaká konstrktivní kritika by nebyla...to jako místo toho idiotského spamování, víme?
|
|
...přiměřené.
Tento vůz považuju za druhořadý. Ne proto, že by byl špatný, no dávám přednost vozům z Evropy kvůli jejich dotaženosti(?).
Dle mého soudu je to ve všec směrech lepší vůz než Fóbije, která má spoustu svých much už pěkných pár let, nikdo s tím nic nedělá...a navíc je v poměru k žebrotě,kterou nabízí, dost předražená.
Díky za test..i když je tam pár nepřesností, které se však ne-technikovi dají odpustit se zavřením obou očí. Např. není rozdíl mezi "turbomotorem" a "přeplňovaným motoem" - to jsou dva termíny pro jeden a tentýž aparát.
|
|
|
S tím že není rozdíl mezi turbomotorem a přeplňovaným motorem bych si dovolil nesouhlasit, u turbomotoru je přeplňování zajištěno dmychadlem poháněným výfukovými plyny vzniklými při chodu motoru, u přeplňovaného motoru může být plnění zajištěno stejně jako u turbomotoru, nebo je přeplňování řešeno kompresorem.
|
|
|
Naprosto nechápu, kde bereš tu drzost odporovat "člověku, jehož zkušeností si zákaznící váží". :)
PS: samozřejmě že máš pravdu, zdejší plácal se zase předvedl...
|
|
|
Jsem tě musel hodně naštvat, Kratochvíle, že si to pořád pamatuješ a tlačí tě to v žaludku, co? 8o)
Nic si z toho nedělej. Třeba jednou taky uděláš něco, zač se nebudeš muset stydět...
Má úcta.
|
|
|
Maserati biturbo?
A náporové přeplňování je již úplně pasé? Ty staré F1 s komínky mi pořád připadají nejhezčí :-)
|
|
|
Náporové přeplňování mám na své ZX-6R. Krásně se to projevuje při zrychlování z 200 nahoru, tedy je to skoro nepoužitelné ikdyž pár tuzingářů už jistě proklelo svůj stroj za nepružnost při zrychlení z 200 na 250 8o)
|
|
|
Měl jsem pocit, že veskrze obecný a povrchní (to není kritika) článek psal člověk technicky nezdatný. Z toho jsem usoudil, že nerozlišuje mezi jednotlivými způsoby plnění motoru - tedy že nerozlišuje jestli je čerpadlo hnané výfukovými plyny, mechanicky z převodovky nebo elektricky. Tak nějak mi z toho vyšlo, že turbomotor považuje a "motor-plněný-čerpadlem/dmychadlem" a přeplňovaný motor zase za "něco-jiného". Doufám, že jsi pochopil, proč jsem zaokrouhlil.
Jestli se pletu, může tedy říci jen on.
|
|
|
Jistě. Každý nemůže být technicky zdatný jako prase. Autor si dovolil napsat nikoli test vozu ale pouhé zkušenosti s ním. To je vchol tohleto. Při obecné zmínce o přeplňovaných motorech necitovat encyklopedii automaticky ti technicky nejzdatnější zaokrouhlují, že je to blb, který si plete přeplňování s přemírou natočeného půllitru.
|
|
|
Milý Strážče Tradičních Hodnot,
Jsem rád, že autor tak hezky a nezaujatě poapsal své zkušenosti se strojem, který v mnohém překonává cenově srovnatelné modely Škodofky. Za článek ode mne dostal 1ku,protože mu není +/- co vytknout.
To,že jsem se pozastavil nad tím, že jako technicky nezdatný rozlišuje mezi turbomotorem a přeplňovaným motorem, bylo spíš kvůli údivu nad tímto, protože mě v podobném článku nenapadlo toto rozlišovat. A tak jsem došelk názoru, že autor možná v této malicherné záležitosti žije v omylu a tak jsem ho upozornil, že podstata vyjádřená temito dvěma výrazy je v podstatě stejná.
Jen hlupáci, kterým jsem v jejich hlouposti tady už hubu vymáchal, se slétli jako mouchy, protože ucítili malý kosek hovna, který by se mohli pokusit rozmáznout. Hm...nevím, jestli bych se cítil jako vítěz, pokud bych si na dílčím zaokrouhlení významu pojmů jen přihříval polívčičku jako ty nebo frustrovanej Kratochvíl. Spíš bych si připadaljako zaujatý blbec, který přehlíží souvislosti. Ale každý máme prostě jinou měrku.
Má úcta.
|
|
|
Bla Bla Bla... Je jasné, že ty jako kapacita musíš vědět, podle onoho článku, jak je autor technicky zdatný, že... I přesto, že pomineme tvé rozlišovací schopnosti. Všichni ti budeme vděční za to, že jsi povýšil rating článku svým hodnocením, opravdu.
Polívku mám rád teplou, samozřejmě. A komuže jsi to už tu držku vymáchal?
|
|
|
Díky za upozornění, pro příště se podobných chyb pokusím vyvarovat. Sorry.
|
|
|
Ano, poděkovat a omluvit se. Jo a ještě... aby byl Honzův chtíč ukojen dosytosti, chybí zde ono vysvětlení, jak jsi to myslel s tím přeplňováním. Nedoporučuji naznačovat, že se plete! :-)))))
|
|
|
V pohodě.
Byla to dobrá recenze, líbila se mi, ohodnotil jsem za 1.
To jen několik prostých duší dělá z komára vemblouda, ale oni diskutovat jinak neumějí.
|
|
|
To je relativní. Co když někdo může mít dojem, že neumíš diskutovat ty?
|
|
|
Rozdejte si maily a běžte si své komplexy řešit jinde.
U Honzy jsem v diskuzích na pár zajímavých myšlenek narazil. U tebe se mi to ještě nepoštěstilo. Poradím - Novinky.cz, tam je v diskuzích takových jako ty spousta.
|
|
|
nevím, kde se vzala tahle móda srovnávání mezi třídami. lacetti patří do nižší střední, zrovna tak jako ceed. srovnávat by se teda měla srovnatelná konkurence, jako např. golf, astra, focus, auris, atd. ale určitě ne fábie. s oktávkou je srovnání v tomto případě taky ošidné, protože pokud vím, tak lacetti není v liftback verzi. ale kombíky by asi šlo takto porovnat.
|
|
|
Fabka HTP a Oktáfka TDi jsou etalony českého vohnoutstva, tak proč jim neukázat, že jsou i lepší alternativy? (I když to asi nemá za mák smyslu, protože tam chybí kruciální benefit, a to, že "volant padne dobře do ruky") ;o)
|
|
|
A taky "nedefinovatelná uživatelská příjemnost" tomu chybí 8o)
|
|
Moc hezky se to četlo. Sám jsem tím autem párkrát jel - kamarád si jej pořídil jako funglovku, a i když jen verzi "holobyt" (tj. nemá ani centrál) se slabým motorem, jelo se mi s tím mnohem (nebo lépe: MNOHEM!) líp než s Fabkou. Podle mého názoru, je to naprosto průměrné auto pro průměrného člověka. Na rozdíl od Fabky se tam v pohodě vejdou 4 dospělí, aniž by ti vzadu museli mít kolena u brady, nebo nohama objímat přední sedačky, a kufr je přiměřený (jak často stěhujete lednici nebo půl bytu?). Když se k tomu připočte celkem povedený design a nulová atraktivita pro zloděje, říkám - proč ne?
|
|
|
nevím, nejel jsem s tím, ale párkrát jsem to někde oblejzal. přijde mi to takový pořád moc korejský, je vidět, že se sice snažili přiblížit evropský a japonský konkurenci, ale ještě se jim to úplně nepovedlo. podobnej dojem jsem měl třeba z kia rio. ceeda nebo i30 bych klidně bral, ale tohle asi ještě ne.
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Zkušenosti: Chevrolet Lacetti 1.4
|