Nad Vizovicemi se už od minule zimy nevznáší žádný odér slivovice. Destilérka
Jelínek se pružně přizpůsobila trhu a potřebě vsetínských prouherských
separatistů a úspěšně přeorganizovala výrobu chlastu na výrobu modernizovaných
samopalů vzor 58. Dřevo okolních lesů bylo stejně vykáceno, a od doby,
co sultán Žirinovský utáhnul kohoutky plynovodu ze Severočínskeho Chalifatu
Islámskeho Státu stejně už nebylo čím topit pod kotlem.
Humlovičova vláda byla po událostech na pražském mejdanu všem stejně
pro smích a z Vizovic, poté, co v Uhrách podstatně expandovalo jádro v
Jaslovských Bohunicích a Mochovcích, bylo více vidět růst životní úrovně
v Žilině a Trečíně, než pozivita luxusního protažení tunelu Banka až někam
k Ruzyni. Impotentní sliby legitimní vlády o podpoře regionálního rozvoje
a dopravní konektivitě je pouze utvrdily o tom, ze jim nikdo rychlou železnici
ani dálnici do Uher nepostaví, a pokud nepřijde hora k Mohamedovi, musí
Zlíňáci do Žiliny, pokud budou jejich děti chtít jezdit někam blízko do
práce.
Župan Uherské Federace Kiskanyi ujistil plukovníka Bottu z vedení čerstvě
vyhlášené Zlínské Osvobozenecké Republiky, že moravský jazyk bude mít status
plnohodnotného ekvivalentu Severouherštině pokud (nebo až) dojde na integraci
a že neúmyslné užití slovního spojení “viď vole” západními imigranty nebude
již trestáno smrtí, pokud se Zlínsko připojí.
Zdá se, že místní se upnuli na nové ideje zvláště poté, co se v televizi
objevilo, že na uherské straně rapidně postupují práce na rychlém železničním
koridoru pro (plánovanou) zlínskou župu a že ve VUŽ Nagy Košicom se zahájily
práce na mostních obloucích pro mosty železničního spojení Zlín Vizovice
Žilina.
Plukovník Botta v mediích prohlásil, že pokud nedojde k rychlé dohodě
a výkupu pozemků bývalého areálu firmy Nesviť pro stavbu nového integrovaného
dopravního uzlu budou problematičtí spekulanti vyvlastněni, zbaveni zlínského
či později uherského občanství, na čelo jim bude vytetováno logo Renaultu
a budou vyhoštěni do Prahy.
Každý zdravý muž nevoják pak povinně přispívá vlastní prací na obnovení
a rozšíření železničního náspu za Vizovicem. No a nepostavte tam už s tou
železnicí rovnou i dálnici, že? Původní cyklostezky pak výtečně posloužily
jako skvělé místo pro zasazeni betonových pylonů plánované příměstské nadzemní
železnice.
Zdá se, že nic již nebrání tomu, aby byly konečně nastaveny podminky
k férovému rozvoji regionu. Zvláště dobré to je protože až na problém u
hranic vládou kontrolovaného území , kde před týdnem průhoničtí teroristé
rozstříleli na D1 humanitární konvoj terenních vozů z Brněnského Protektorátu
s potravinovou pomocí pro hladovějící Pražany vše probíhá mírumilovně.
Dokonce ani Anděla Ossyová, Hussain Barák, a ani Vláďa Vláďovič nevydali
oficialně žádná stanoviska. Ostatně koho zajímá nějaká Morava, že?
A v tom jsem se probudil. Bože to byl blbý sen. Pohled na hodinky, čtyři
odpoledne, neděle. Žena sbalila vyprané montérky, svačinu, pusu ženě a
dětem a hurá do Rakous zase na týdenní turnus za prací. Rychle odřídit
marast příhraničních okresek, a na slovenské D1 pak už pohodička až do
Petržalky. Škoda že jednomu pánovi před osmdesáti lety někdo “seřídil”
letadlo a on tady nestihl co plánoval. Tehdy se jezdilo vydělávat do Zlína
a do Vídně se jezdilo na kafe, ne jako teď, když se to dělá obráceně i
po dvaceti letech prrravdy a lásky. Proč?
06.09.2014 Neznámý vojín