D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Zkušenosti: Renault Clio 1.6 16V (RSi)
    (ze dne 14.09.2008, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 15.09.2008 00:28:17     Reagovat
    Autor: Ebo - Roman
    Titulek:mno..
    ..chudý student :-) ..

    Komentář ze dne: 15.09.2008 02:01:54     Reagovat
    Autor: jbb - jbb
    Titulek:
    Bože můj na nebesích...
    a) "Mám najeto několik tisíc kilometrů..." - promluvil skutečný odborník howgh!
    b) smajlík za každou druhou větou... Jest autor zfetován k nepříčetnosti, je vysmátý, nebo je to rozpačitý idiot? Každopádně takový text se číst nedá...
    c) "vitknout".... Aaaarhg, vitknout podle vzoru vipka? nebo viper? nebo vidle?
    Jinak je to typická recenze vlastníka prvního vozu... I kdyby měl žebřiňák, vzor Husita 1420, chválil by ho za skvělé odpružení, dokonalá kluzná ložiska, vynikající vedení kola systému "Zákolníček" a příplatkové větrání plaňka2.
    Nu, všichni motoristé si tímto obdobím prošli, v zásadě to chlapci přeju!


     
    Komentář ze dne: 17.09.2008 00:23:36     Reagovat
    Autor: trodas - trodas
    Titulek:Re: ale no sak!
    Ale no toz! Kazdy musi nejak zacinat, smajliky nekousou a vubec - po Fobii HTP musi byt logicky nadsen :) Napsal to nadsen vychipovanym autem na vykon a ma asi proc. 80+kW (bral bych udaje "chiparu" bez testu na brzde znacne s rezervou) pri tune hmotnosti je dost velke zihadlo.

    Renaulty jsou temer proslule pomalou, linou 1 a dvojkou, coz take spravne zminil. Ze zacatku to cloveku pripada desny, ale casem si zvykne a da se s takovymi prevody naopak jezdit pomalu a velice plynule. V BMWiku pojizdet na jednicku moc nejde a pokud clovek nemusi nicit kvicenim pri rozjezdu gumy, pak je vlastne pomalost 1 a 2 u Renautu bezva vec.

    Skoda ze se nerozepsal o tom, jak je malicke Clio stabilni ci ne pri 190km/h. Me mnohem tezsi Laguna s dvema lidmi uz v 170km/h nepripadla tak stabilni, abych sel vys a tak jsem puvodni ideu "budu se tedka drzet toho baworaka a uvidime, jestli to zvladnu" velmi rychle pustil z hlavy a dotycny mi i pri 170km/h rychlosti zmizel za obzorem jedna dve.
    R35 mezi Lipnikem a Olomouci, 5. 9. 2008, cirka 17:40 - kdyby se nejaky ctenar v tom cernem BMW jedoucim 200+ poznal :)))

    Co me zarazi je zminka o horsim "rejdu" Renaultka, protoze jsem ted trosku jezdil Renaultem Laguna a presto ze to byl dlouhy kombik, tak se dal otocit na sirsi ceste najednou, cize rejd velice slusny.

    Laguna bude zrejme neco jineho nez Clio, zajimave.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2008 07:34:13     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: ale no sak!
    S tím rejdem - jednou jsem někde čet, že v nějakym autu byl silnější motor a protože ten je větší, tak zabírá pod kapotou víc místa a proto maj pak přední kola menší rejd. No třeba je to úplná blbost, jak jsem koupil, tak prodávám, ani si už nepamatuju, o který auto šlo.

    Zase je fakt, že laguna je o něco větší než clio, takže nějakou logiku by to mělo. Nebo nemaj větší auta obecně lepší rejd než malý?

     
    Komentář ze dne: 17.09.2008 07:40:44     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: ale no sak!
    Například Felicia. S motorem 1,9D může jezdit prakticky jen rovně, Nebo jsem řídil vadný kus?

     
    Komentář ze dne: 19.09.2008 08:22:38     Reagovat
    Autor: rigor mortiz - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: ale no sak!
    Jelikož se jedná o sportovní verzi, řekl bych že malý rejd má souvislost s citlivostí a naladěním řízení...

     
    Komentář ze dne: 19.09.2008 09:00:51     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: ale no sak!
    To bych neřek - jiná citlivost řízení by znamenalo jinej počet otáček volantu, ale ne maximální natočení kola.

     
    Komentář ze dne: 19.09.2008 10:04:35     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: ale no sak!
    Nebo je u sportovních versí rejd uměle omezen proto, že se počítá s použitím širších pneumatik a situace, kdy při zatáčení drhnou o podběhy, není úplně ideální...

    Jinak použití jiného motoru, převodovky a náhonu na kola může rejd ovlivnit také. Například použijete-li silnější klouby, které mají menší pracovní úhel...

    Komentář ze dne: 15.09.2008 07:26:06     Reagovat
    Autor: DonMetadon - Neregistrovaný
    Titulek:
    Vida, tuneři už si našli další místečko pro svoje výlevy.

    Komentář ze dne: 15.09.2008 07:28:56     Reagovat
    Autor: Tudor - Neregistrovaný
    Titulek:CLITO
    Mělo by se to jmenovat spíš CLITO, aby se hned vědělo, že je to na pikaču

    Komentář ze dne: 15.09.2008 07:53:07     Reagovat
    Autor: Jack - Jack
    Titulek:Máme radost.
    To máme radost, že si autor koupil nové autíčko, a po šesti týdnech je s ním velice spokojený. Podle stylu psaní věřím, že před nějakou piškotékou s ním nadělá hodně parády. Já jsem zvědav na recenzi po (třeba) třech letech a sto tisících km...

    Komentář ze dne: 15.09.2008 15:40:46     Reagovat
    Autor: LRRTM1 - Neregistrovaný
    Titulek:ale no tak!
    Nebuďte tak přísní! Nevidíte, že autora ještě neopustila radost z jeho prvního vlastního auta? Vzpomínám, že jsem prožíval něco podobného. Jenom jsem nezašel tak daleko, že bych na serveru tohoto typu publikoval opojení ze starýho chipnutýho auta.
    Co mě zarazilo mnohem víc je to, že D-fence něco takového uveřejnil. Na jednu stranu si říkám "supr, nepřehání to s cenzurou a je liberální" ale na druhou stranu jsem zvědavý, kam je ochoten zajít :o)

    Komentář ze dne: 16.09.2008 00:52:55     Reagovat
    Autor: THX - THX
    Titulek:Za 4.
    I kdyz vezmu v uvahu nezkusenost pisatele,(nebo prave kvuli ni mel s "recenzi" jeste pockat) tak nemohu hodnotit lepe.
    Vypovedni hodnota temer nulova,a ze nema autu co vytknout nam rika snad 3x.Take jem kdysi nemel co vytknout sve prvni Skode 110 L.Byla proste prvni,a nebylo s cim srovnavat.Kdyz jsem se pak svezl ve Skode 120L model M,zdalo se mi,ze nic lepsiho na svete neni.Pak jsem zkusil tatova zigulaka....atd.Proste kluk tu svoji "recenzi" trochu uspechal.Skoda,ze to alespon nevynahradil stylem a obsahem.

    Komentář ze dne: 16.09.2008 01:30:30     Reagovat
    Autor: Pazout - Neregistrovaný
    Titulek:
    Nechci kazit klukovi radost, sam si jeste pamatuju radost z prvniho auta, ale prece jenom bych byl rad kdyby tady zasahla cenzura.
    Clanky o autech mam rad, ale myslim ze by bylo dobre zustat u techto tri druhu:
    1. Clanek technicky zamereny od autora se zkusenostmi
    2. Clanek urceny predevsim k pobaveni od autora ktery ma dar psat
    3. Kombinace vyse uvedeneho

    Komentář ze dne: 16.09.2008 08:14:51     Reagovat
    Autor: kraken - kraken
    Titulek:Mal som a rád som sa zbavil
    Jazdil som týmto autom (r.v.2000) skoro 5 rokov.
    Na jazdné vlastnosti sa fakt nedá sťažovať, spotreba podľa pal.počítača i v reáli pod 7 litrov mesto/mimo mesta 50/50%, plne postačujúca dynamika i brzdy.

    ALE: ročne priemer 1,5x servis - zapaľovacie cievky á 4000.- sú v Renaulte asi spotrebný materiál, problémy s nápravou, klímou, ...

    Výsledok: ak jazdí, je to dobré auto.
    Poučenie pre mňa bolo jasné - japonci (2x) a zatiaľ bez problémov.

    Komentář ze dne: 16.09.2008 08:47:13     Reagovat
    Autor: MB. - MB.
    Titulek:Trikrat stejne auto
    V rozmezi nekolika let jsem mel rizenim osudu moznost srovnavat tri typy tohohle priblizovadla. Dvakrat to byl starsi model (druha generace) a ted jedne fungl novy (treti generace). Motorika byla benzin (1.4), diesel (1.5dCi), a zase benzin (1.6).
    Clio III je o neco vetsi nez II, kufr je o neco lepsi reseny. I v interieru je vice mista, coz clovek oceni, ovsem pro me ma zase nesmyslne umistene zpetne zrcatko, ktere spise ubiralo vyhled. No, Francouzi jsou v prumeru mensi nez Cesi.
    Auto ma jednu nespornou vyhodu - dobre se s nim parkuje, bez ohledu na verzi. Narazniky spravne funkci pro parkovani - odsunete s nim popelnici a podobne prekazky, aniz byste to museli delat manualne.
    Jizdni vlastnosti - subjektivne mam dojem, ze II sedi lepe na silnici. 1.4 motor nedoporucuji - jeste to jede obstojne, ale uz zadna vykonova rezerva neni. 1.6 je sice lepsi, ovsem stale neprilis vhodna do horskeho terenu - do kopce to sice celkem jede, ale pri sjezdech motor proste nebrzdi a mit nohu porad na brzde za moc nestoji. Co hur, pomalejsi reakce motoru a jeho mala setrvacnost pri rozjezdu do vetsiho kopce nuti pouzivat rucni brzdu, jinak celkem pravidelne chcipe. Nejlepsi dojem tedy byl z dieselu z verze II, ktery mel jak potrebnou dynamiku a vykon, tak udrzel auto v dlouhem sjezdu. Na muj vkus jsou ale vsechny Clia prilis hlucna uvnitr.

    Komentář ze dne: 16.09.2008 12:04:53     Reagovat
    Autor: MarioK - MarioK
    Titulek:Odhadem 88kW?
    Chlapče, chlapče, pominu-li fakt, že 1,6 benzín po těch letech a kilometrech už dávno nemá papírových 79kW a že chiptuninigy u benzínových motorů přidají s bídou 5% výkonu, nemůžu pomimout fakt, že odhadnout výkon s přesností na jednodtky kW si netroufnou ani hooodně zkušení jezdci.
    Každopádně: ať ti slouží! A nehul tolik když píšeš, jak již bylo řečeno: desítky smajlíků článek humornějším neudělá.

     
    Komentář ze dne: 16.09.2008 17:01:28     Reagovat
    Autor: Kalasnikov - Kalasnikov
    Titulek:Re: Odhadem 88kW?
    jj 88 kW odhadem mě složilo do kolen. Navíc podle zkušeností lidí z renault fóra je drtivá většina "chiptuningových" firem banda podvodníků kteří auto akorát připojí na diagnostiku a tunerovi nakecají že to teď pojede jako z praku :D

     
    Komentář ze dne: 16.09.2008 17:14:17     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Odhadem 88kW?
    A kdyby odhadoval jen výkon, on odhaduje i spotřebu! A přitom to je věc, kterou si může změřit, resp. spočítat, ovšem znamená to soustavně si zapisovat údaje při každym tankování a spočítat to po nějakejch hodně ujetejch kilometrech - autor píše, že najel 4000km, nevim jestli je to dost (spíš ne), ale nevíme ani kolik z toho je před a kolik po čipování.

     
    Komentář ze dne: 16.09.2008 17:24:42     Reagovat
    Autor: frz - frz
    Titulek:Re: Re: Re: Odhadem 88kW?
    autíčko je tak šikovné, že palubní počítač počítá spotřebu, nemusím si nic zapisovat. ještě něco?

     
    Komentář ze dne: 16.09.2008 20:09:17     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Odhadem 88kW?
    Aha. A co tam teda dělá slovo "odhadem"? Tos tam měl napsat "podle palubního počítače".

     
    Komentář ze dne: 16.09.2008 20:36:04     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Odhadem 88kW?
    Coz je ostatne take odhadem, ale neodhaduje to ridic nybrz elektronika ;-)

     
    Komentář ze dne: 18.09.2008 23:56:16     Reagovat
    Autor: coolio - coolio
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Odhadem 88kW?
    Palubní počítače jsou až o 0,5l/100km optimističtější než je skutečnost. Tankuj systémem plná - plná a po třech nádržích si povíme...

     
    Komentář ze dne: 19.09.2008 07:04:30     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Odhadem 88kW?
    Můj mechanik to vysvětloval tak, že elektronika automobilu je naprogramována kompromisně, protože musí zvládat široké spektrum režimů a nesmí nechat chcípat motor při rozjezdu ani začátečníkovi. Chiptuning pak je prý něco jako seřízení karburátoru - automobil může mít po přeprogramování nižší spotřebu, ale vyžaduje jiný styl rozjezdu, může mít vyšší výkon a vyšší spotřebu atd. Je to jinak? Lze podstatně zvýšit výkon přeprogramováním, když například rozvody zůstanou stejné?

     
    Komentář ze dne: 19.09.2008 08:01:54     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Odhadem 88kW?
    No nevím - schválně si to zkuste, chcípnout motor při rozjezdu není zase tak těžké ;-) Část pravdy je v tom, že moderní motory nedosahují takové účinnosti, jaké by mohly - to je dáno tím, že motor management je primárně seřízen na nízké emise, nikoli na maximální výkon nebo minimální spotřebu. U některých motorů může být výkon uměle omezen ještě z legislativních důvodů (kategorie pojištění například), ale v takových případech výrobce málokdy odolá pokušení ušetřit tu a tam i na materiálu apod.

    Sečteno a podtrženo - bez hardwarových úprav, pouze přeprogramováním výkon atmosférického benzinového motoru zvýšit možné není. Za předpokladu shodného hardwaru motoru může být možné odstranění umělých omezení - viz výše.

     
    Komentář ze dne: 19.09.2008 08:19:58     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Odhadem 88kW?
    Jistěže není. Ale přeprogramováním lze dosáhnout zvýšení této snadnosti se souběžným snížením spotřeby při delší plynulé jízdě. S takto upravenou Fabií 1.4MPi jsem několik dní jezdil a nebýt upozornění majitele, měl bych zpočátku na křižovatkách neobvyklé problémy.
    Jak to bylo s emisemi, nevím.

     
    Komentář ze dne: 19.09.2008 09:43:04     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Odhadem 88kW?
    Ale jo, změnit chování v přechodových režimech vcelku jde (hraním si s množstvím paliva a předstihem). Snížit spotřebu za cenu snížení výkonu taky*. Ale ptal jste se výrazné zvýšení výkonu.
    ___
    * Když u T613 odpojím velkou škrtící klapku, tak hned jezdí za 8l/100km a při běžné jízdě na rovině se to moc nepozná. Jen do kopce se to pak chová jak naložená Octavia 1.6...

     
    Komentář ze dne: 19.09.2008 10:16:02     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odhadem 88kW?
    Takže to nejde a autor článku byl buď prodávajícím uveden v omyl, nebo má, co se výkonu týče, špatný odhad.
    Děkuji.

     
    Komentář ze dne: 19.09.2008 10:49:37     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odhadem 88kW?
    Pouze aftermarketovým přeprogramováním to nejde. Opustilo-li vozidlo fabriku s motorem 79kW, nemá po pouhé softwarové úpravě 88kW (pokud nejde o úmyslně "zaškrcený" motor o výkon 88kW a úprava nespočívá v odstranění toho omezení). I kdyby to těch 88kW mělo, dle mého názoru to většina lidí nepozná, zejména nebude-li mít možnost přímého srovnání. On maximální výkon je hezká položka do tabulky, ale o chování auta toho mnoho neříká.

    Jinak ale u výrobce jde kde co. Neznám tenhle konkrétní motor, ale Volvo + Porsche dokázali důkladnou přestavbou z renaultí 1.7 (8V) s původním výkonem 55kW dostat 81kW v běžné sérii (Volva čtyřkové řady) a 91kW po dalších úpravách (snižená hlava, jiné vačky).

    Každopádně tyhle výkonové úpravy jsou dosti sporné i když jsou provedeny dobře, protože nic není zadarmo a ty motory se pak často z hlediska běžného řidiče chovají hůř - například mají ostřejší průběh kroutícího momentu, takže "táhnou" až ve vyšších otáčkách, musí se častěji řadit atd. U amatérských úprav pak jdou vylepšení téměř vždy na úkor životnosti.

     
    Komentář ze dne: 18.12.2008 11:41:30     Reagovat
    Autor: vavris - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Odhadem 88kW?
    A co konkrétně se teda odškrtí ?? Jak naprogramovaná kompromisně ?? Co to je za blbost ? Chiptuning u atmosférických motorů je jedna velká lež a většinou přidá 0,0hovno nebo "tuneři" záměrně přiškrtí motor v nízkých otáčkách, aby to pak vypadalo, že to nahoře jede líp. Chiptuning u atmosfér nefunguje !!! Nemá jak fungovat...

     
    Komentář ze dne: 18.12.2008 12:55:03     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Odhadem 88kW?
    Vzhledem k tomu, že JJ výše vysvětlil problém dostatečně a přehledně, nemá váš výkřik o tmy ani akceptovatelnu formu, ani obsah.

    Komentář ze dne: 16.09.2008 17:23:49     Reagovat
    Autor: freez - frz
    Titulek:
    nevím, proč všichni mají hned člověka, který je relativně nováčkem a má nachipovaný vůz za namachrovaného tunera se slunečními brýlemi který se prohání v nočních hodinách večer po městě.. možná za to může určitá závist (což chápu, ne každý si v mých letech vydělá na auto - ale nevím proč bych to měl vašima názorama odnášet - ale vím, že češi se nezapřou..).

    co se týče chiptuningu - opět si nemůžu pomoct než závist.. věřte, že to je znatelné, už při samotném nastartování za studena, tak po zrychlení, točivém momentu.. ale kdo nezkusil, nepochopí, jen bude tvrdit že to prostě ne a ne a nejde.. vnucovat se ale nikomu nebudu, takovej nejsem. po výkonové stránce, kolega to měřil na brzdě, říkejte si co chcete, ale je to tak :) dohadovat se s váma ale nebudu.

    co se týče tunerů ještě - sám osobně nemám rád (stejně, jako vy jak jsem zjistil..) kauflandové tunery. Před vašima piškotékama určitě nestavím, nestojím o to aby se na mě lepily 14 letý podnapilý holky :) mě tohle fakt nebere..

    zkuste si to trochu přebrat..

     
    Komentář ze dne: 16.09.2008 18:06:45     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re:
    O tom, jak se zpravidla "chipuje" pro koloušky, kteří se dovedou možná už týden vyčůrat ve stoje: www.mmracing.sk/images/content/afera.pdf

    1) Nejsi "relativní nováček", jsi "reálný nováček", který má svůj první vůz a ujeté km celkem počítá na tisícovky. Z podstaty věci můžeš napsat recenzi o tom, jakou má tvé auto barvu, jak se ti v něm sedí a možná, jestli se v něm dá souložit.
    1.1) Odhadnout výkon na kW je dost silná káva. Já si nechal svůj motor odbrzdit...a i motorová brzda při třech měřeních má chybu 1-1,5kW. To jen tak - pro představu za jakého tě považuju "mistra".

    2) Normální člověk čiptuzing nepotřebuje, neb si koupí tak výkonný stroj, jak potřebuje/chce. Ten, kdo čiptuzing podstoupí, je hnán potřebou mít něco extra a zaplatit za to málo. Takový je zpravidla oškubán a vykopnut s placebo pocitem, že mu to jede líp.

    3) Ty vole...každej, kdo tady přispěl si tvý auto koupí asi za tři čtyři vejplaty, tak se hoď do klidu. Tady nejsi na novinky.cz, víme? Otázkou závisti nebo peněz ty výhrady teda jistě nejsou, protože peněz můžeš mít do druhého dne i na nové Clio. Otázkou je za jakou cenu.
    Ale dál... Nemáš než oježděný, malý Renault, který je už za zenitem, je tzv. napaden kutilem a má před sebou tak dvě tři sezóny než skončí s přidřenou klikou, utrženým ventilem nebo jinou fatální havárií motoru...pokud s tím dřív někde nepřerazíš jabloň u cesty. Nepřeju ti to, no se svým přístupem jsi horký kandidát na pár řádků ve scénáři Zelené vlny...statistika mluví jasně.

    4) čip sem, čip tam...pořád je to slabej a těžkej krám s divným podvozkem, malým rejdem a nepraktickým interiérem. Ale to je věc vkusu každého soudruha.

    Já si to přebral a vyšlo mi výš napsaný. Zkus se zamyslet nad tím, jestli jsi ten správnej, kterej zde může někoho poučovat, když nic nevíš a nic jsi nezkusil. Mohls to napsat lehkou formou s trochou ironické kritiky, ale bereš sebe a svůj oježděný Renault moc vážně...a usměváčky na tom nic nezměnijou...8o)


     
    Komentář ze dne: 16.09.2008 18:08:39     Reagovat
    Autor: Tenzor - Tenzor
    Titulek:Re:
    Polozil jsi si uz jednoduchou, ale zajimavou otazku, proc by ti nekdo mel zavidet 9-let starou sunku? Zvlast pokud je hlavni cast ctenarstva spise 30+ let stara a na vlastni sponzorovani syceni svych potreb si uz nejakou dobu privykla?

    Tunit benzin atmosferu a tvrdit o kolik vzrostl vykon na zaklade naslineneho prstu proste obcas nekoho irituje.

    Snaha byla patrna a fajn, ze jsi se chtel rozdelit s radosti (a hrdosti) z tveho prvniho vozu. Holt vsichni lidi s tebou neciti a radost nesdili, proste proto, ze jsou nekde jinde (case, prostoru, financnim zazemi, starostech, aktualnich zivotnich tematech). Tim se nenech odradit. Byla by skoda zahorknout.


     
    Komentář ze dne: 16.09.2008 21:55:46     Reagovat
    Autor: Tomas - Tomas
    Titulek:Re:
    Nein....Radovan Kaluža útočí na D-Fens...bič a pryč dokud je čas...

    Komentář ze dne: 16.09.2008 20:53:46     Reagovat
    Autor: pikacu - pikacu
    Titulek:Clio
    Připojuji se k názoru, že by pisatel článku neměl zahořknout. Ale nezapomenu ani na doporučení přečíst si pár (desítek) článků o zkušenostech s auty - tento článek je totiž přesným příkladem toho, jak se to psát nemá (sorry).

     
    Komentář ze dne: 16.09.2008 21:48:12     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Clio
    No možná by stačilo kdyby si párkrát přečet ten svůj článek, než ho poslal Dfensovi, třeba by ho pak zgruntu předělal.

    Komentář ze dne: 16.09.2008 21:32:00     Reagovat
    Autor: jbb - jbb
    Titulek:
    Nu, svojí reakcí (arciť skoro bez smajlíků, skoro mi tam začaly chybět....) autor podtrhl svou radost z hustovozu a dal jasně najevo, že my ošklivoušššští, závistiví a nechápající mu to prostě nepřejem!
    Na druhou stranu, vzpomenul jsem, jak jsem kdysi přilnul k původem oteckově tuzexové Škodě 130L f plné palbě s rádiem... Jó, co je poprvé, je stejně nejlepší... Aspoň u aut,ehm...
    Takže znova, autorovi ten kchááár vážně přeju, přeju mu rovněž spoustu šťastných kilomerů a pokory na silnici (machrů a jejich obětí jsou plné hřbitovy) a DFENSOVI přeju, aby se z našich komentářů dobře bavil (tohle se mi zdá být jediným motivem, proč sem tento "příspěvek" umístiti ráčil).

    Komentář ze dne: 17.09.2008 12:26:30     Reagovat
    Autor: toulic - Neregistrovaný
    Titulek:
    Uz v pulce clanku jsem si rikal jestli by defens nemel trochu cenzurovat kvalitu clanku ktery zverejni... tohle se hodi tak na autorecenze.cz nebo jak se jmenuje ten web kde si lidi masti triko jak maj dobry auta. Tady (kde jsem zvyklej na trosku vyssi standart) je to jak pest na oko....

    Komentář ze dne: 17.09.2008 15:36:10     Reagovat
    Autor: Cheetah - Neregistrovaný
    Titulek:
    Tak! Po prečítaní takéhoto článku mám pocit, že niektorí ľudia tento web "pochopili" z úplne iného konca...

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.