D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: BMW 650i
    (ze dne 10.05.2015, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 10.05.2015 23:28:18     Reagovat
    Autor: JPs - JPs
    Titulek:
    Díky za pěknou recenzi:-). Jen co se týče toho HUD - v Nissanu 200SX S13 to bylo minimálně o 12 let dřív a tuším že s tím ještě dřív přišlo GM v nějakym Pontiacu (a později v mnoha dalších autech, třeba Corvette C5 1997 už měla HUD snad každá druhá), dalo by se tedy spekulovat o tom, co je a není napodobenina:)

    Komentář ze dne: 11.05.2015 00:24:36     Reagovat
    Autor: Otto - Otto
    Titulek:
    Proč to (zatím?) nízké hodnocení? Recenze sice trochu povrchní, možná příliš entusiastická, ale ucházející. Pro netuctová GT kupéčka mám slabost. Maličko mě to odrazuje od případné prvotiny - reportu o XK100, V8-4.2l Supercharged, po prvních 20.000 km...ale stejně ji asi spáchám a .... dám v plen .

    Komentář ze dne: 11.05.2015 00:34:37     Reagovat
    Autor: XXE - X18XE
    Titulek:
    Nějak si nejsem jistý, jestli autora už přešla puberta...
    Používá slovo „báwo“ a hned v prvním odstavci si neodpustí do článku o osmiválcovém GT zamontovat pochvalu oktávky RS. Kamarád mu asi před rokem půjčil hondu. Na podvozku E63 je vše podobné jako na jeho BMW. Co je to jeho BMW za typ, stydí se za ně? Asi je důležité sdělit ostatním, že ho má. Pak tady máme odstavec o poskakování s adaptivním tempomatem a o spotřebě benzínu, bože! Tady by spíš bylo záhodno napsat něco o spotřebě náhradních dílů a cenách údržby, aby ten článek k něčemu byl a nebylo to jen takové plácání o výbavě a o pocitech z toho, jak na pohled vypadají brzdy. Docela zábavná mi pak přijde představa, že auto přitahuje především opačné pohlaví. Tam jsou dvě možnosti interpretace: buď to auto samo má nějaké pohlaví a přitahuje na ulici pohlaví druhé, anebo autorovi dělá dobře, že ho kamarádi z posilovny viděli, jak s autem jede přes náves, protože nechápu, proč by mu jinak několik lidí mělo hned telefonovat. Řekl bych, že zdejší čtenáři si zaslouží víc.

    Vzpomínám na jednu moc povedenou recenzi dvanáctiválcového BMW 850i kdesi na internetu, na kterou bych odkázal pro inspiraci. Zajímavé fotky, zajímavá fakta, např. že auto má dva akumulátory, údaje o spolehlivosti a spotřebě oleje, vtipné příhody: třeba o shánění konkrétního typu zapalovacích svíček, které málem skončilo úspěšně tím, že prodavač po chvilce hledání vítězoslavně oznámil, že je má na skladě a má jich dost, dokonce 10 kusů.

     
    Komentář ze dne: 11.05.2015 05:32:14     Reagovat
    Autor: MildeSorte44 - MildeSorte44
    Titulek:Re:

     
    Komentář ze dne: 11.05.2015 08:03:03     Reagovat
    Autor: XXE - X18XE
    Titulek:Re:
    Ano, to je ono, utkvělo mně to v paměti.

     
    Komentář ze dne: 11.05.2015 08:22:10     Reagovat
    Autor: Jacm - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    S Vámi musí být ve společnosti legrace a zajisté jste velmi oblíbený...

     
    Komentář ze dne: 11.05.2015 21:13:10     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re:
    To je pravda. Ja si jejo prispevky rad prectu a vetsinou jim dacam prednost, protoze maji hlavu, patu a nezridka se pobavim.
    Zkus sem hodit svuj skutecnej nickname, at vime s kym mame tu cest a muzeme posoudit, jestli nas na to poznat aspon racionalni informaci. Ono je zde hromada povolanych, no malo vyvolenych, kdy nikdo z tech, co tady chytracej ba to nema a ti, co na to maji, nechytraci.

    Komentář ze dne: 11.05.2015 00:54:43     Reagovat
    Autor: Otto - Otto
    Titulek:
    Puberta může mít 2nd level třeba ve 40ti... jak jsem napsal, povrchní, ale ujde to. Jinak souhlasím, že údaje, kolik to sežere oleje, kolik stojí nové pneu, servis atd... jsou podstatnější, než že to má adaptivní tempomat a že je to (patrně) kundolap.

     
    Komentář ze dne: 11.05.2015 13:20:08     Reagovat
    Autor: mhi - mhi
    Titulek:Re:
    Nemyslim si, ze kdo si kupuje takoveto auto resi jestli bude mit desticky o stovku levnejsi nebo drazsi. Obecne mi prijde, ze dily na "luxusnejsi" auta nejsou az zase tak drahe v pomeru k tomu co musi vydrzet (resp, jak jsou udelane).

    Nevyhodu techto aut vidim v tom, ze veci co se muze pos*at tam je obrovske mnozstvi (srovnejte tento motor s nejakou VW 1.6). K tomu se pridava vyvoj "testovano na lidech", kdy se obcas neco nepovede a plati to zakaznik.

     
    Komentář ze dne: 11.05.2015 21:34:50     Reagovat
    Autor: Otto - Otto
    Titulek:Re: Re:
    Pravda, sám jsem se divil, že řada dílů na původně drahé auto je rel. levná. Plus konkrétně v mém případě (auto staré 10 let, resp. teď běží 11.) je vše stále dobře sehnatelné, jak originál, tak částečná druhovýroba.

     
    Komentář ze dne: 12.05.2015 11:52:38     Reagovat
    Autor: Bandit - Bandit
    Titulek:Re: Re: Re:
    Nebude to tím, že výrobce je povinen ještě nějakých 15 - 20 let vyrábět ND? :o) To není kouzelné auto nebo značka, to je zcela normální.

     
    Komentář ze dne: 12.05.2015 19:51:48     Reagovat
    Autor: Otto - Otto
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    To netuším, nikdy jsem se o to nezajímal. Předpokládám, ale, že to neplatí např. v případě, že výrobce zanikl. Nebo se pletu?

     
    Komentář ze dne: 13.05.2015 09:38:11     Reagovat
    Autor: Bandit - Bandit
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    To zase upřímně nevím, každopádně automobilka si vyrábí minimum dílů.. Člověk se podivá na takové BMW a je to samý Bosch, Behr, Siemens, Bilstein, Goetze atd... Ale jak je to ošetřeno.. To nevím, třeba někdo znalejší přispěje. Pokud zanikne automobilka, zda dodejce dílů je ještě povinen výrábět nebo alespoň dovyrábět dle smlouvy nějaky počet kusů?!

     
    Komentář ze dne: 13.05.2015 09:56:43     Reagovat
    Autor: Emerson - Emerson
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Automobilky se zavazují díly vyrábět i po zániku. Jestli se nepletu, tak Saab slíbil vyrábět díly ještě asi 10 let. Pracuji ve Fordu, a běžně dodáváme díly na auta 15 let zpět. Na starou Fiestu, Escorta, Transita je všechno sehnatelné a to se ta auta přestala v roce 2000 vyrábět.

     
    Komentář ze dne: 14.05.2015 07:15:10     Reagovat
    Autor: Petr5 - Petr5
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ano, pokud já dobře vím, tak automobilka poskytuje náhradní díly po dobu 15 let, ale nevím to určitě a nevím, které konkrétně. Některé díly třeba prvovýrobce po ukončení výroby auta už ani nevyrábí, formy a další zařízení prodá, nebo někomu pronajme a ten to vyrábí sám. Tyhle vztahy by nám určitě přesně popsal DF.

     
    Komentář ze dne: 13.05.2015 09:46:40     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Mám dojem, že ta povinnost mít ND je o dost kratší - tuším 10 nebo jen 5 let. Pravda, počítá se to od konce výroby příslušného modelu, takže má-li člověk auto z počátků výroby, může být ta lhůta o dost delší.

    Komentář ze dne: 11.05.2015 09:01:49     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Ale jo...
    recense nebyla špatná, i když bych skutečně uvítal víc technických detailů co do údržby a konstrukčních zajímavostí. Uznávám, že svezení s tím autem musí být zajímavé, ale domů bych to nechtěl. BMW se mi nikdy moc nelíbily, připadaly mi příliš barokní a (alespoň v našich zeměpisných polohách a dále na východ) používané hlavně jako nástavce na penis. Ale z technického hlediska to určitě zajímavé auto je.

    Komentář ze dne: 11.05.2015 10:41:10     Reagovat
    Autor: Petr5 - Petr5
    Titulek:
    Tak Vážení pánové: 1) K mojí osobě, je mi 32, puberta už je mnoho let zamnou a nikdy nebyla moc divoká, naopak, vždy jsem byl spíš v menšině ve všech aspektech puberty a dodnes jsem za konzervu a rozumím si v drtivé většině se staršími lidmi!
    2) Je úplně jedno, jak článek napíšu, když bych ho napsal technicky, část lidí by remcala, že jim je to k ničemu, vždy bude někdo nespokojený, mě osobně to může být jedno, protože nikdo z Vás mě neživí, neplatí.
    3) Jsem členem BMW klubu, ale NIKDY jsem nebyl na jediném jejich srazu ani na jiném jako jsou tuning párty a podobně, právě proto, že se od těchto akcí distancuju. Jsem technik, vzděláním i volným časem a to takovej, že mezi přáteli nemám ani jednoho takovýho, kdo by semnou ty auta tak řešil jako já. Mám problém vůbec takové lidi poznat a proto mě články od DF tady baví, jen je jich prostě málo. Za moje auto se rozhodně nestydím a také nemám za co, protože jsem podobné (stavem) jemu u nás za poslední roky nepotkal. Je to 530i e39, automat. V nedávném Světě motorů, konkrétně číslo 16 je o mém autě článek, je techničtější a je určen pro potenciální zájemce o to auto. I tady na netu, když si dáte chvilku práce, najdete na konkurenčním webu autařů (kterými jsem většinou zavrhován pro můj přístup) moji recenzi mého auta a představte si, že jsem byl kritizován za to, že je to moc technické!!! Z mého pohledu to zas tak technické psaní nebylo. Drtivá většina uživatelů se neválí pod autem hodiny jako já, nerve do něj hromadu peněz jako já, neudržuje ho v SÉRIOVÉM stavu. Tím se dostávám k narážce, o oktávce a Hondě. Honda S2000 není spratčí auto jeko nějaký civic, ve kterém vídáme ty mlaďochy. Octávky, golfy passaty osobně nemám rád, protože mě na silnici štvou nejvíc, ale neházím do pytle všechny a můj kamarád rozhodně nepatří do té skupiny magorů. A radši bude po Praze ničit škodovku, než výjimečné BMW M3. Moc přátel kolem těch aut nemám právě proto, že na ně pohlížím jinak, ale to Vy vědět nemůžete, protože mě neznáte! Ale můžete to změnit, nemám sebemenší problém s kýmkoli z Vás tady se někde třeba na půl cesty mezi mojí a Vaší domovinou sejít na kus řeči, pobavit se o našich autech a rád se dozvím nějaké technické detaily, hlavně co do spolehlivosti a údržby vozidla. Už jsem se takto s pár lidmi sešel, člověk vypadal, že o tom něco ví, ale ve finálu to byl prostě fanda, ne člověk, kterého zajímá technika. Což mi samozřejmě nevadí, ale utvrzuje mě to v tom, že lidi zas tak technika do detailu nezajímá a proto jsem tu recenzi tak i pojal. Takže prosím, než začnete někoho na základě domněnek soudit, aspoň se s ním seznamte. Přeji Vám pěkný den, s pozdravem Petr.

    Komentář ze dne: 11.05.2015 11:29:10     Reagovat
    Autor: Bandit - Bandit
    Titulek:Za 4...
    Musel jsem si dát kafe v půlce, abych udržel pozornost a na chvili se zaměstnal něčím jiným...
    "Recenzovat" kamarádovo auto.. po pár dnech.. a ještě mu ho umýt... Bez vyjádření raději...

    Celkový dojem.. neslané, nemastné.. kdybych si to chtěl koupit, tak z této "recenze" se nedozvím nic užitečného.
    V8 bublá, individual výbava je skutečně individual a Onyx blue je nečekaně modrá, kola jako M6 ale není to M6, malé a přitom velké, těžké ale působí lehce, runflaty mají tvrdou bočnici, nechybí ti pádla pod volantem a zcela neočekávaně to s 270kW a 490nm i jede.
    Přitahuje zlatokopky, jako každé naleštěné auto podobné hodnoty ne-li vyšší. Prostě nic...

    Můj subjektivní názor navíc je (a tím nechci auto nijak shazovat nebo majitele - pouze řikam jak to vidím), že 650i je naprosto zbytečné auto....

    Rodinné auto to není.. na to je malé.
    Na požitek z jízdy? Taky ne.. To by člověk volil M6.
    A není to ani kabriolet, takže kochačka se taky nekoná...

    Ano, taky se otačím, když jede nová 6ka po ulici.. Ale ne proto, že by se mi dildo design líbil, ale protože mě zajimá, zda je to zbytečnost, nebo Mko..
    No... designově proti E24 to byl mílový krok vzad.


     
    Komentář ze dne: 11.05.2015 12:02:33     Reagovat
    Autor: Petr5 - Petr5
    Titulek:Re: Za 4...
    Jo, rozumím, pokud Vám to auto moc neříká, každému se líbí něco. Majitel ma kabrioletů několik, tohle má na jiný ježdění. Psaní je pro mě trošku problém. Nedokážu to tak podat a kdo jo, ten má můj obdiv. Článkem jsem prostě chtěl sesumírovat moje pocity z auta.

    Komentář ze dne: 11.05.2015 13:07:59     Reagovat
    Autor: Adanedhel - Adanedhel
    Titulek:Pochvala
    Autorovi děkuji, recenze byla pěkná. Mně právě tento přístup vyhovuje, neboť kolik má auto fičur a technických řešení si přečtu v každém suchopárném cancu, ale z toho se nedozvím jak se s autem jezdí a jak na člověka působí. Auto je to moc pěkné a rád bych se v něm svezl, protože to je prostě modla na kolech. Autore, za 1 a palec vzhůru pro Vás i kámošovo káru. Ave.

     
    Komentář ze dne: 11.05.2015 13:35:20     Reagovat
    Autor: Petr5 - Petr5
    Titulek:Re: Pochvala
    Díky! Jak jsem zmínil, nejsem pisálek, ani recenzista, mnohem více se v autech reju, nebo se zajímám o jeho provoz, než o nich píšu, ale chtěl jsem předat svůj názor dál.

     
    Komentář ze dne: 11.05.2015 20:01:07     Reagovat
    Autor: Més que un club - Blaugranas
    Titulek:Re: Pochvala
    No, a vono právě ne. Ve skoro každým článku na téma "silnej bavorák" si přečtu, že Soft close dovírá perfektně, head-up projektor projektuje dobře, audio je taky slušný (přičemž jsem se z článku ani nedozvěděl jaký), runflaty jsou tvrdý, auto se hejbe slušně a interiér v kůži vypadá fajn. Co se naopak nedočtu v žádnym z těch suchopárných canců ani tomto "článku" je, jakej je každodenní život s takovým autem. Co tak silnej zadohrab dělá na suchu, na mokru, trvanlivost podvozku na našich silnicích, náklady na roční provoz, technický úskalí tohodlenc motoru, modelu, jestli už někdo vymyslel, jak se poprat se zatejkáním do světel, případně to všechno zasadit do širších souvislostí a tak, nabízelo by se i kvalitativní srovnání s řadou e39. Zkrátka napsat něco jako průvodce pro koupi konkrétní motorizace, kterej na českých internetech zoufale chybí. Dtto s autorovo e39 530i, to by taky byl článek, kterej tu ještě neni, neni nutný psát o autě, kerý jsem měl pučený na dva dny. Rovněž nechápu ten odpor k zabíhání do hlubších technických podrobností, technických článků tu už byla kupa a obecenstvo je snad dycky přijalo s nadšením.

    Motor N62B48 si tu svou premiéru určitě zasloužil, jen škoda, že to musela být taková bezobsažná nuda a dvakrát škoda vzhledem k autorem proklamovaným technickým znalostem. Štyry. Ale přečet' bych si vopravu, pokud o týhle motorizaci vážně něco ví.

     
    Komentář ze dne: 11.05.2015 20:11:00     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Pochvala
    Zdá se, že autorovi trochu křivdíte.
    Zatékání do světel majitel zcela eliminuje používáním automobilu mimo garáž za suchého a teplého počasí. Při ručním mytí pak lze problém "ošetřit" použitím výšené opatrnosti při zacházení s mořskou houbou a vlhkou jelenicí.

     
    Komentář ze dne: 11.05.2015 21:00:35     Reagovat
    Autor: Més que un club - Blaugranas
    Titulek:Re: Re: Re: Pochvala
    Křivdím pravidelně a tuze rád :-)

     
    Komentář ze dne: 11.05.2015 22:26:52     Reagovat
    Autor: Petr5 - Petr5
    Titulek:Re: Re: Pochvala
    No, jako kritiku to opravdu neberu, v pohodě. O N62 toho moc nevím, zatím jsem se o něj moc nezajímal, protože jsem o koupi auta s tímto motorem neuvažoval, což ale změnilo toto svezení na pár dní. A tak jsem ZATÍM zjistil, co do spolehlivosti jednu věc na tomhle motoru a to, s jistotou zkolabujicí těsnící Okroužek na trubce vedoucí mezi hlavami válců. Je to dobrě známý problém těchto motorů, oprava v BMW vyjde asi na 80 a dělají to údajně stylem motor ven, asi 60h práce. Vše kvůli tomu kroužku za pár korun. Ale existuje řešení, ta trubka se dá pořídit teleskopická se sadou těsnění a dá se to udělat za den a kolem 15 tisíc korun. Několik lidí už to tak řešilo i v ČR a údajně je to bez problému, osobně když by na to došlo, udělal bych si to v pohodě sám.To jsou informace, co jsem zjistil k tomuto problému, jinak nevim co jiného by tam mohlo nějak hodně selhávat. Je to obyčejnej motor, jediný co je trochu odlišný je ten Valvetronic, ale nevím o tom, že by se to nějak víc porouchávalo, ač v době uvedení to na mě nedělalo nejlepší dojem. Co dělá silnej zadohrab na suchu, a další extrémnější jízdní projevy nevím, nepůjčil jsem si to auto, abych s ním někde pokoušel osud. Trvanlivost podvozku samozřejmě záleží velmi na tom, kde se s tím jedzí, po Praze je na sračku všechno celkem rychle. Ramena, silentbloky jsou technicky na tom autě velmi podobný těm na mojí e39, za předpokladu podobné kvality dílů by to mělo mít podobnou životnost. Já třeba přední ramena a silentbloky měnil 3 někdy kolem 200 tisíc km a jedno rameno je tam ještě původní, ale pomalu bude na výměnu. Přední tlumiče mám na asi 70%, zadní téměř na 50%, ty budu letos asi měnit s pružinami a uložením. Takže taknějak. Odpor k technice opravdu nemám, naopak, už jsem to psal, ale dobře, když je to tady preferovanější téma, sepíšu článek o mojí e39 moc rád, ale neveřím tomu, že to nědko vůbec dočte :-D! Kvalitativně je šestka bych řekl odpovídající ceně auta a době vzniku, ale předtsvaoval bych si to malinko lepší. 6 e teče do lamp jsem četl, ale né nějak často, teče do lamp i mě na e39, ale ta má 14 let a není to zas tak hrozný, občas se lehce zapaří, na tý šestce nevím ani se to nezjistí, díky počasí, kdy se s ní jezdí :-).

     
    Komentář ze dne: 13.05.2015 14:00:12     Reagovat
    Autor: Més que un club - Blaugranas
    Titulek:Re: Re: Re: Pochvala
    Já mám N62 v hledáčku už několik let právě od doby, co se mi několikrát přihodilo svezení s recenzovaným, jen v e60. Myslim, že teď je to zajímavější motor než kdy jindy, v e65 jde sehnat za pár korun a v e60 relativně taky, pokud člověk nehledá nadprůměrně vybavenou, dobře udržovanou a v M Paketu. O O-krožku jsem četl a docela mě ten thread bavil, co dodat. Prasárna. Dalším slabým místem by měly být netěsnosti chladícího okruhu, kde rády zvětrávají a následně praskají snad veškerý gumy i plasty, vodní pumpa, kde je ta vrtulka uvnitř vyrobená taky z plastu (:D), ale to je spíš souhrnná vlastnost všech e60. Počítám, že e63 a e65 na tom v tomto ohledu nebudou jinak. Absence chladiče oleje u N62B44 v e60/e63 pak stála za dalším setem problémů s těsněními motoru, v sedmičce ten chladič byl a s N62B48 se vrátil i do pětky. Dá se najít spousta zajímavých podrobností, jen mě jako potenciálního zájemce štve, že to neni nikde na jednom místě.

    Článek o e39 určitě sepište, myslím, že si své publikum najde - ne vyjímečně ani za hranicemi tohoto webu - i když je to pro většinu lidí auto, které nebudou uvažovat už jen kvůli stáří. Což je podle mého názoru zároveň dosud jeho jediná "chyba". O poutavý styl psaní také nemusíte mít obavy, co tu exhibuje Urza, obecenstvo zkousne sebenudnější a sebedelší blbinu, ale byla by to ohromná škoda. Jen výrazy typu "báwo" bych pro ten účel nechal doma, nepůsobí to příliš seriózně ;-)

     
    Komentář ze dne: 14.05.2015 07:23:24     Reagovat
    Autor: Petr5 - Petr5
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Pochvala
    Já jsem to slovo báwo použil záměrně, běžně ho nepoužívám, ale fajn, beru. No osobně bych volil spíš B48, B44 mi přišla výrazně línější v e60 a potvrdilo mi to i pár známých novinářů. Ano, informací je o servisních možnostech a problémech spousta, ale trvá najít něco opravdu slušného. Když zmiňujete stáří, můj největší sen je S62 v e39, pro mě nej BMW, ale sehnat krásný a zachovalý kus, ideálně po jednom majiteli je strašný problém a nebo není, ale stojí to milion. A tak jsem si říkal, že třeba ta 550ka by nemusel být špatná, nebo i třeba 650.

     
    Komentář ze dne: 12.05.2015 12:33:48     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:Re: Re: Pochvala
    Nedávno tu byly články, kde se benzínové i naftové motory BMW rozebíraly docela podrobně. Ale jinak souhlas.
    Na druhou stranu chápu, že autora dva dny s 650i nadchly a vybudily k napsání článku co sice nemá velkou vypovídající hodnotu, ale i tak jsem si ho rád přečetl ;)

     
    Komentář ze dne: 13.05.2015 12:12:46     Reagovat
    Autor: Més que un club - Blaugranas
    Titulek:Re: Re: Re: Pochvala
    Vím, mám oba v živé paměti. Bohužel i v nich byla o N62 pouze zmínka, že existovaly a víceméně bez problémů. Což je globálně sice pravda, ale když člověk zakope hlouběji, tak se začne dozvídat věci :-). Sice je to v duchu hesla "každej motor má svou Pandořinu skřínku", na druhou stranu mi připadá, že je "to" dobrý vědět, pokud někdo usoudí, že ho článek o 650i zajímá. Je to super informační nadstavba k jinak stokrát omletým řečem o tom, jak to auto táhne. Což jsem docela očekával i od tohoto článku, přečetl jsem si ho sice také rád, ale na jeho konci mě čekalo zklamání, protože nic nového nepřinesl.


      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.