D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Lživé Mněsto
    (ze dne 10.01.2010, autor článku: C. J. Hornster)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 10.01.2010 22:02:57     Reagovat
    Autor: Marconi - petrhavlicek
    Titulek:Eltodo
    Jen pár detailů k upřesnění činosti Eltoda. Eltodo a jeho dceřiné firmy dělají mnoho věcí, ale svislé a vodorovné značení nedělají. To že specialista na dopravu na ČVUT pracuje i v této společnosti, která mimochodem má jednu z mála projekčních kanceláří a laboratoří na modelaci hlukových zátěží v dopravě, mi nepřipadá zase tak divné.
    Další věc je, že úpravy rychlosti byly už v roce 2008 jako součást projektu "Akčního plánu snižování hluku pro aglomeraci Praha" dány do připomínkového řízení a bylo vzneseno pouze 186 připomínek! V plánui je i napříklat oblíbená zóna 40 km/hod pro tramvaje.

    Pro úplnou informaci:

    SR-D1 Noční provoz tramvají Snížení rychlosti v noci na 40 km/h
    SR-D2 Plošné snížení rychlosti dopravy Snížení rychlosti na 50 km/h
    SR-KM12 Na Mlejnku (hluk z Jižní spojky) Snížení rychlosti
    SR-KM39 5. května (úsek ul. Vyskočilova do centra) Snížení rychlosti
    SR-KM44 Spořilovská (úsek Jižní spojka–Hlavní) Snížení rychlosti
    SR-KM50 Strakonická (úsek Chuchle–Lahovice) Snížení rychlosti
    SR-PR1 Cínovecká (na území hl. m. Prahy) Snížení rychlosti na 80 km/h
    SR-PR27 Kbelská (úsek Veselská–Mladoboleslavská) Snížení rychlosti
    SR-PR149 Liberecká (úsek Střelničná–Zenklova) Snížení rychlosti
    SR-PR182 Lipská Snížení rychlosti
    SR-PR192 Chlumecká Snížení rychlosti
    MR-KM6 Vrchlického (okolí Shell) Měření úsekové rychlosti
    MR-KM11 Radlická Měření úsekové rychlosti
    MR-KM19 V Holešovičkách Měření úsekové rychlosti
    MR-KM20 Spojovací Měření úsekové rychlosti
    MR-KM25 Vinohradská Měření úsekové rychlosti
    MR-KM26 Korunní Měření úsekové rychlosti
    MR-KM39 5. května Měření úsekové rychlosti
    MR-KM42 Chlumecká Měření úsekové rychlosti
    MR-KM44 Spořilovská Měření úsekové rychlosti
    MR-KM47 Poděbradská Měření úsekové rychlosti
    MR-KM50 Strakonická Měření úsekové rychlosti
    MR-PR7 Milady Horákové Měření úsekové rychlosti
    MR-PR9 U Vršovického hřbitova Měření úsekové rychlosti
    MR-PR32 Horňátecká Měření úsekové rychlosti
    MR-PR34 SJ magistrála (více míst) Měření úsekové rychlosti
    MR-PR44 Jedna z ulic Pražská, K Horkám, Práčská,
    Hornoměcholupská
    Měření úsekové rychlosti
    MR-PR48 Toužimská Měření úsekové rychlosti
    MR-PR70 Švehlova Měření úsekové rychlosti
    MR-PR100 Štěrboholská radiála Měření úsekové rychlosti
    MR-PR166 Rohanské nábřeží Měření úsekové rychlosti
    MR-PR168 Náchodská Měření úsekové rychlosti
    MR-PR192 Chlumecká Měření úsekové rychlosti

    Zdroj: Ročenka Praha - životní prostředí 2008

     
    Komentář ze dne: 08.09.2012 18:36:10     Reagovat
    Autor: Mira - Mira80
    Titulek:Re: Eltodo
    Jen pro upresneni - fakt, ze prof. Pribyl v Eltodu pracuje asi bude zrejme souviset s tim, ze jeden ze zakladatelu teto spolecnosti :)

    Komentář ze dne: 11.01.2010 00:08:59     Reagovat
    Autor: Phalanx - Jakub J
    Titulek:3dB
    Tu akustiku by si si mal skutocne pripomenut, totizto zmena o 3dB sice skutocne znamena polovica (ci dvojnasobok), ale v pripade akustiky su 3dB skutocne maly rozdiel. Ludske ucho je totizto vyrazne nelinearne. Skus si nejaku muziku pustit o 3dB silnejsie ci slabsie a sam uvidis ...
    Celkovo veta: „To snížení rychlosti bude znamenat, podle mého odhadu, že možná o 3 db by se snížil hluk, to je akorát na mezi pozorování.“ pre mna znaci ze to znizenie rychlosti je uplna kravina (minimalne z hladiska hluku).

     
    Komentář ze dne: 11.01.2010 00:20:47     Reagovat
    Autor: xgandalf - xgandalf
    Titulek:Re: 3dB
    Za prvé je tam to slovíčko možná, za druhé si nejsem jist, jestli by tam nemělo být "až o 3dB". Obecně bráno výpočtovou metodikou mi vycházelo snížení LAeq cca do 1dB a to za docela nepříznivých podmínek, takže ty 3dB mohou být opravdu takové to extrémní maximum za nejnepříznivějších podmínek.

    Komentář ze dne: 11.01.2010 10:41:33     Reagovat
    Autor: paolo - Neregistrovaný
    Titulek:
    Přesně tak, autor by si měl o problematice něco zjistit, než napíše kritický článek, navíc na někoho, kdo toho dokázal mnohem víc a o věci nejspíš něco ví (myslím tím toho znalce z ČVUT). 3dB je skutečně polovina, ale energie, ne hlasitosti vnímané lidským uchem. To vnímání je zhruba logaritmické, proto se změny hlasitosti uvádějí v dB, nikoliv třeba v % výkonu (to by bylo hodně relativní v závislosti na absolutní hodnotě a vlastně by to nic neříkalo).
    Do komentáře propojení firem a vědců, znalců a jim podobných se nepouštím, protože lidi, kteří něco znají a umí, tak na tom většinou chtějí i vydělat. To je přece úplně normální a rozhodně lepší, než když rozhoduje někdo, kdo o tématu nic neví. Každý by měl nějak zhodnotit svoje pracně nabyté vědomosti, když teda nějaké má :-) Tím neříkám, že souhlasím z 50kou na okruzích v Pze, to je fakt prasečina. Myslím si, že soudný člověk, i když má podnikání v oboru, by tohle fakt nevymyslel.... Eltodo je velká firma a pár značek ji nespasí ;-) To spíš nějaký snaživý zelený úředník.

     
    Komentář ze dne: 11.01.2010 11:43:57     Reagovat
    Autor: Mira-M - Mira-M
    Titulek:Re:
    Souhlasim s vami.

    Pan Pribyl me ucil. Reknu to takhle, ackoliv jsem ne vzdy s nim souhlasil, musim rict, ze on o doprave vi hodne. Ze dela ve firme zabyvajici se dopravou - a co jako ? To nas meli ucit jenom teoretici ? A pokud k tomu muzu neco rict, kdyby skutecne chtel podojit stat o poradnej kotel tak zacne prosazovat protihlukovy bariery. A to mi verte, ze byste nechteli ani vedet na kolik to vyjde. Jako je voser jezdit pade na dalnici, ale co s tim ? Zaplati autor clanku mereni hluku, aby dokazal opak ? Pokud ano, je format a ma smysl se bavit, pokud ale chce hazet spinu, at jde do haje protoze je na urovni bulvaru, kterej taky hazi spinu vsude, aby se podival, co se chytne.

     
    Komentář ze dne: 11.01.2010 15:46:45     Reagovat
    Autor: hofmas - hofmas
    Titulek:Re:
    Taky musim nez souhlasit. To se uci snad na kazdy technicky skole...autor clanku tvrdi ze nekdo z fakulty placa blbosti, ale sam si nevidi do ust. tohle napsat tak chodim kanalem, a to opravdu nejsem akustik ani dopravni inzenyr

     
    Komentář ze dne: 11.01.2010 23:30:17     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re:
    "Snazivy zeleny urednik" je co? To je zas blabol obraceny na druhou stranu, nemyslite?

    "Kdepak, tuhle blbost jsme dozajista nedelali my, to urcite zaridil nejaky Snazivy Zeleny Urednik."

    Hahaha. Delate-li pro Prahu. delate hahaha se mnou. Jinak kecate.

    Komentář ze dne: 11.01.2010 12:41:51     Reagovat
    Autor: Borda - Artax
    Titulek:Něco asi bude špatně
    a když ve svém skromném Velmi osobním vozidle dám do kopce (např. z Nuseláku na Pankrác) nohu z plynu tak se milé VOV zastaví. Nevím jak u Vás.

    Když dám nohu z plnu na konci Nuseláku a nechám zařazenou 4. tak se rychlost ustálí na 40 km/h a normálně to pojede třeba až do Brna. Na volnoběžné otáčky, cca 900 a i ten krpál u města, kam se stěhoval Hliník, to normálně zdolá. Mám asi divný auto, podívám se jestli to není TDi.

    Komentář ze dne: 13.01.2010 07:38:40     Reagovat
    Autor: ronin - ronin
    Titulek:
    Myslim, ze problem by si zaslouzil lepsiho obhajce....aneb snazivy b...c horsi tridniho nepritele ;)

    Komentář ze dne: 16.01.2010 11:19:35     Reagovat
    Autor: Moreless - Neregistrovaný
    Titulek:Vysokoškolští profesoři
    Učit na univerzitě a mít živnost v odpovídajícím oboru je úplně normální. Kdyby vyučující na vysokých školách měli zákaz další činnosti, učila by jich tak polovina.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.