D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Test: Honda Civic 8
    (ze dne 16.09.2006, autor článku: Analyst)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 16.09.2006 23:26:00     Reagovat
    Autor: TomTom - Neregistrovaný
    Titulek:
    Neurazej Rumuny !! Letos sem tam najezdil vic jak 8Tkm a cesty maj vo 80% lepsi nez my !!!

     
    Komentář ze dne: 17.09.2006 17:50:49     Reagovat
    Autor: Joter - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    no tak pred mesicem jsem zaskakoval za dispecera a zrovna prijel jeden ridic z rumunska a vypravel - myslim ze ty cesty budou zhruba stejny, ale co me dostalo je jak delaji v rumunsku objizdky - staveli kruhac tak potrebovali udelat kratkej obchvat. Bez vahani tedy vzali panely a bez jakekoliv pripravy podkladu (alespon odstranení ornice) je naskladali na pole a uz se jezdilo - nas ridic tam bohuzel jel jiz delsi dobu od uvedeni objizdky do provozu, takze tam urval spojler, protoze nebyl problem s dvaceti a vice centimetry rozdilu mezi panely...

     
    Komentář ze dne: 17.09.2006 20:33:29     Reagovat
    Autor: Lopan - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Tak to jsi byl asi v jinem rumunsku nez ja. Silnice druhe tridy vypadala casto takto http://lopan.iglu.cz/foto/038-IMG_3980.jpg a mezinarodniho vyznamu byla rozbita panelka. Mozna nekde u more maji dobre silnice, ale zbytek bida.

    Komentář ze dne: 16.09.2006 23:58:42     Reagovat
    Autor: j - Neregistrovaný
    Titulek:
    Co je spatneho na jezdeni podle pravidel?

    Vem si USA, vzdalenosti jsou 100x vetsi, ale 99% ridicu dodrzuje pravidla a jeste se jim z toho ekonomika a ego nezhroutili.
    Zato v CR, je i na vzdalenosti 100km potreba cestovat 200km/h, poradne to ohulit, nebot to mam v pazi, ne...

     
    Komentář ze dne: 17.09.2006 00:30:04     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Aha, no a teď třeba tu o Smolíčkovi, ano?

    Na amerických interstates se naprosto běžně jezdí až 15MPH nad limit. Normální auta, SUVčka, trucky, prostě všichni. Policajti pečlivě hlídají pouze úseky se sníženou rychlostí (btw: nikdy jsem neviděl bezdůvodné snížení) případně úseky nebezpečné, kde jsou dvojnásobné pokuty. Na zbytek se zvysoka dlabe.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2006 03:22:47     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Potvrdzujem. Par tyzdnov dozadu som spravil cca 4000 km po USA (London-Space Coast a spat). Jazdilo sa bezne 10+,
    pri navrate som sa v Ohiu nechal uniest partiou iducou 85 mph (limit v Ohiu je 65). Fizli merali len v usekoch s obmedzenim.

     
    Komentář ze dne: 25.09.2006 18:13:39     Reagovat
    Autor: acada - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Fakt nevim, kde fsichni berou, ze v US se jezdi podle maximalky. Zkusil jsem si jednou dat tempomat na dalinici na 65 majli. Predjizdeli me i nakladaky. BTW nakladaky: Jak to, ze v US nakladaky jezdi cca 70-80 majli za hodinu a to i do kopce a u nas se sinou 70-80 Kmh-1?

     
    Komentář ze dne: 22.11.2006 05:18:59     Reagovat
    Autor: snizekdonosanku - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    kdybych jezdil 80 km coz je cca 55 mil, tak bych chicago- La jel ne dva dny ale tri a to bych si moc nevydelal..:}

     
    Komentář ze dne: 21.09.2006 17:07:44     Reagovat
    Autor: msk - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    V USA sa vzdialenosti nad 200 km neprekonavaju autom.

    Komentář ze dne: 17.09.2006 00:23:55     Reagovat
    Autor: sswed - Neregistrovaný
    Titulek:
    nic proti zvlastnimu designu. esteticke citeni osob je ruzne.

    mel bych poznamku k tem konikum. zakladni duvod serioznich automobilek pro vicero koniku byva druh bezpecnosti.
    ono to neni moc prijemne, kdyz mate jet za avii x km jen proto, ze vase trivalcova bestie proste tu avii nemuze bezpecne predjet. pak ty koniky uvitate. to je ten hlavni duvod proc mam 200 semiku a nikdy bych uz nechtel mene.
    a svete div se, dokonce vicemene dodrzuju mimo obec predpisy, nepripadam si jako zavodnik a uz vubec si nic nedokazuju.

    a jeste poznamka: uvidime casem, zda je nejmoudrejsi poridit si hned novy model bez praktickych zkousek. nepreju vam nic spatneho:-))


     
    Komentář ze dne: 17.09.2006 11:05:30     Reagovat
    Autor: Hds - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    presne tak, silne auto nemusi nutne znamenat trhani rychlostnich rekordu, sila motoru je v podstate aktivni bezpecnostni prvek - kratsi draha predjizdeni atd... ja sice nemam 200 kobyl, ale 150 hnanych VTECem docela staci :-) a pri predjizdeni mam ten hrejivy pocit, ze to OPRAVDU stihnu, ne jako ty 1.2HTP (Hovno To Pojede) fabie, ktere na predjizdeni kamionu potrebuji asi 50 kilometru.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2006 18:58:55     Reagovat
    Autor: venca12 - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    pekně si to umíte zdůvodnit panáčci. Povězte mi, koho dneska potřebujete předjíždět? Kamiony to dřou co to dá aby vydělali co nejvíc prachů, takže nepředpokládám, že potkám kamion jedoucí výrazně pod horní hranicí rychlostního limitu.

    A ostatní účastníci? Pokud zrovna nepotáte sraz velorexů, které není problém bezpečně předjet i s hovno to pojede, každý jede co mu pravidla povolí.

    Takže argumentovat výkon auta, bezpečným předjížděním, je čirý alibismus.

    Kdyby jste napsali, že s 80 koňmi nejde pořádně spálit gumy, tak to beru, ale tohle jsou kecy.

    To je jako by mě žralo, že jsem včera zase prochlastal majland a obhajoval si to tím, že vitamíny v pivu jsou potřeba a že je to pro mě prospěšný.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2006 19:39:01     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    "nepředpokládám, že potkám kamion jedoucí výrazně pod horní hranicí rychlostního limitu."

    Kolik z těch kamionů je tu osmdesátku schopno udržet i do kopce? Jak rychle se ta monstra rozjíždějí na křižovatkách či na koncích obcí? Oni kvůli tomu vydělávání prachů také jezdí bez prudkého zrychlování apod. Z kopce si to také nemohou dovolit pustit.

    Vyšší výkon a rychlejší předjíždění tedy mohou výrazně přispět k plynulosti provozu a zabránit tvoření dlouhých kolon. Při vyšší rychlosti ten kamion předjede na stejně dlouhém úseku víc aut.

    "každý jede co mu pravidla povolí."

    To bohužel není pravda. Spousta lidí jezdí předposraně 10 km/hod pod limitem a to ještě podle přeměřujícího tachometru, takže v reálu je to spíš 15-20km/hod pod limitem.

     
    Komentář ze dne: 18.09.2006 10:00:12     Reagovat
    Autor: venca12 - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Na křižovatce stejně nikoho předjíždět nebudete a na konci obce, pokud jede kamion ještě těch 50kmph, tak v těchto rychlostech nemá problém s akcelerací ani hovno to pojede. Důvod k předjíždění nevidím, žádný, leda že by vás někdo sledoval a vy by jste se cítil ohrožen.

    Neberte moje posty zase tak moc vážně :) jen se směju, argumentaci zachráníme provoz tím, že si pořídíme auto s víc jak 200k. Proč prostě nenapíšete, že kára s 200K je cool a když před diskotékou spálíte gumy, borci si sednou na prdel a baby vám samy polezou do auťáku?

     
    Komentář ze dne: 18.09.2006 10:24:52     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Ad křižovatka - ano, v ČR se to moc nevidí, ale v NL jsou běžné křižovatky, kde ve vlastní křižovatce a kousek za ní jsou dva pruhy, pak se to sbíhá do jednoho - tam se lepší zrychlení projeví.

    U toho konce obce nesouhlasím - ano, i ta HTP tam (většinou) kamion předjede, ale předjede ho právě tak ta HTP. Pokud tam budou silnější auta, předjede jich na stejném úseku a ve stejném čase víc.

    "jen se směju, argumentaci zachráníme provoz tím, že si pořídíme auto s víc jak 200k"

    Takhle ostře bych to já osobně nestavěl. Nicméně příspěvek k plynulosti to IMHO je (pokud s tím člověk jezdí přiměřeně - tj. ne jak prase a ne jak předposraný kloboukář).

    "Proč prostě nenapíšete, že kára s 200K je cool a když před diskotékou spálíte gumy, borci si sednou na prdel a baby vám samy polezou do auťáku?"

    Protože já to takhle nevidím. Mám auto s tuším 260k, ale mám ho proto, že mně osobně se líbí a proto, že se mi s ním příjemně jezdí. A na machrování před diskotékami jsem nebyl ani když mi bylo 18...

     
    Komentář ze dne: 18.09.2006 11:42:30     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Ja jsem ti nevypravel historku, jak jsem sedel na miste spolujezdce v kamionu, ktery vezl z NL do Cech asi 17 tun kousku dreva a po A9 se kousek od hranice mezi Sachsen a Bayern ritil z kopce v levem pruhu 160, pricemz predjizdel uplne vsechno? ;-)

    Se zbytkem souhlasim, zase jsem neco tenhle vikend najezdil po vlastech ceskych a auta, jedouci v obci namisto 50 km/h 30, pripadne na 90 km/h limitu 65, jsem potkaval docela pravidelne - a byly to osobaky. Ovsem nejhorsi byl jeden polsky autobus, ktery jel z kopce pro jistotu zavratnou rychlosti 15 km/h.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2006 23:52:19     Reagovat
    Autor: Gusano - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Se teda přidám - jezdím s obojím (HTP 40kW a VTi 160Ps) a ať je to jak chce - ve Fábii se modlím ať to vyjde a ať kamioňák nemá zrovna chuť přidat....


     
    Komentář ze dne: 18.09.2006 05:23:21     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Bruhaha... To by si ich mal vidiet na 401... 130 len tak fici. Pouzivam ich ako barometer. Ked vidim kamiony na to slapat, tiez na to dupnem (davaju si spravy o fizloch cez CB). A ked idu poctivo 110 (limit v Ontariu je 100, ale fizli toleruju bezbolestne +10), robim to iste...
    No co sa toho vykonu tyka, cim viac konikov, tym lepsie. Mne nepripada mojich 167 nijak prebytocnych...skor naopak. Kludne by som este stovku prijal.

     
    Komentář ze dne: 19.09.2006 11:21:54     Reagovat
    Autor: Tanaka - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Milý Venco, nikdy jste nejel za kamionem do táhlého kopce? Nebo za Avií, strejcem ve Š 105 apod?. Z kopce jedou 80 - 90, když to jde, tak i po rovině (ale Avie i strejda spíš 70 - 80), do kopce 50 - 60 (naložený náklaďák i mnohem méně). Když je v protisměru provoz, těžko se předjíždějí, těžko. A možná mám jenom smůlu, ale podle mých zkušeností výše jmenovaní zrychlují (takže je nemáte co předjíždět) právě na rovných přehledných úsecích, zatímco v nepřehledném terénu (kde je předjet nelze) nasadí svou oblíbenou. Podotýkám, že vlastním jak třílitr V6, tak Oktáfku f tédéíčku (červenym, pochopitelně), převážně ale řídím Fusion 1,4 TdCi.

    Komentář ze dne: 17.09.2006 01:19:10     Reagovat
    Autor: dart - Neregistrovaný
    Titulek:plechovky
    ...a tem plechovkarum,kterym to jiz doslo, ze maji kone pod kapotou vcelku k nicemu, preji spousty klidnych, omezenych a bezpecnych kilometru s bodovym systemem za zady. dart.

    Komentář ze dne: 17.09.2006 04:51:22     Reagovat
    Autor: admix - Neregistrovaný
    Titulek:
    Nefungujou obrazky :)

     
    Komentář ze dne: 17.09.2006 08:15:18     Reagovat
    Autor: analyst - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Sorry, poprosil jsem D-F, aby odkazy opravil, tyto fungují:

    http://sweb.cz/MMX001/IMG_4753.JPG

    http://sweb.cz/MMX001/IMG_5552.JPG

    http://sweb.cz/MMX001/hvezdne_valky.jpg

    Komentář ze dne: 17.09.2006 11:20:27     Reagovat
    Autor: Iček - Neregistrovaný
    Titulek:Honda CIVIC 1.8 8G - zkušenost
    Vlastníkem jsem 3 měsíce a najeto mám 5.000 km. Patřím k těm "přestárlým" majitelům. Časté argumenty obstojí jen částečně a subjektivně:
    Výhled dozadu a couvání: Ne až ideální vidění zpět vyvažují velká zpětná zrcátka a couvání je věc přivyknutí si, po čase to jde docela bez problému. I mně již vzádu zůstává menší "dištanc". Navíc mrtvá část výhledu (tam, kde to způsobuje zadní integrovaný spoiler) je užitečná v noci. Vozy za mnou mne ve vnitřním zrcátku téměř neoslňijí a přesto je vidím. Zadní stěrač neschází, obtok vzduchu ho simuluje.
    Tvrdý podvozek: Ano, měl jsem měkčí auta, ale katastrofální to není. Jeho malou nectnost - jen někdy mírňoučké odskakování nebo spíše posouvání ("šourání") zadní nápravy při průjezdu hodně zalomených, ale plynulých zatáček, eliminuje činnost VSA (ESP). Zřejmě pro to tam Honda to VSA dala už ve standardu, což více prvkový sedan má až v nejvyšší vezí s AT. A nesežene se ani za příplatek (do sedanu).
    Startovací tlačítko: Super vychytávka - divím se, že to někoho obtěžuje!
    Nástup a výstup: Dobrá, je méně standardní, ale je to daň tuhostí karoserie a vnitřnímu prostoru, který je úžasně variabilní.
    Sedadla: Jsou skvělá, materiál "háklivý" na jakýkoliv dotek (po doteku se tvoří mapy - příčinou je porušení sklonu chlupů). Vyřešil jsem to potahy.
    Cockpit: Jednoduše vyjádřeno sedím jako za přístrojovkou v letadle. Obsluha je ergonomická i když to tak na pohled někomu nepřipadá.
    Motor: Není druhý takový. Pět vaček na válec se čtyřmi ventily prostě svět zatím neznal. Úsporný režim se zapíná automaticky a na spotřebě je to znát. Předjíždění se 140 koňmi je velmi bezpečné!
    Karoserie: Je mi to až nepřijemné jakou budí pozornost a zdá se, že to nebude módní, nýbrž standardní záležitost. Myslím, že vznikla další podkategorie jakéhosi combi-liftbacku. Neokouká se! Skvěle se ručně myje, nemaje ostrých hran.
    Poměr cena vs. výbava: Bezkonkurenční!! Zkuste si někdo zkalkulovat výbavu O2 vs. Civic Sport!
    Takže, zatím čao!

     
    Komentář ze dne: 17.09.2006 17:13:19     Reagovat
    Autor: Tomas - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Honda CIVIC 1.8 8G - zkušenost
    O2 je ale o trochuvětší auto... ale jako druhý do rodiny (O2 kombi holt manželce a tohohle mazlíka na cesty do práce) bych si to představit dovedl. Zato kočárek + nákup + 2 děcka bych do toho asi nenacpal...

     
    Komentář ze dne: 18.09.2006 01:20:30     Reagovat
    Autor: Alex - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Honda CIVIC 1.8 8G - zkušenost
    No vzhledem k rozvoru O2 o cele 3cm vedsim bych ji rozhodne nepovazoval za neco vymykajici se kategorii ve ktere je mimo jine i Civic. vsechny rozmery jsou stejne az na delku coz znamena samozrejme mensi kufr. zajimave je ze i O2 ma vlastnost predchudkyne a to ze i kdyz ma velky samotny kufr tak objem pri sklopenych sedadlech je stejny ne-li mensi nez u konkurence ...zkuste hadat kam se tech vic jak 100 litru ztraci.

     
    Komentář ze dne: 18.09.2006 05:39:50     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Honda CIVIC 1.8 8G - zkušenost
    Hmm, neviem ci hovorime o tom istom (aj ked stvordverak by mal byt rovnaky v Europe ajv Kanade), takze sa vyjedrim k tomu, co dostat tuto:
    Designovo nadherne auticko, vykon OK (tusim sa v Kanade ponuka aj motor so 170 BHP), 5-stupnovy automat s radenim padlami na volante je tiez cool, ako aj vsetky tie srandicky co Honda v tom ponuka. K tomu este fasa spotreba. Ale...
    Ked to chcete vsetko v jednom aute, cena vam narastie nad 30k CAD bez dane. Za to sa uz da kupit auto, nie prerasteny anglicak. Naposledy mi napocitali za Charger SXT nejakych 29 k, a to je auto s nejakymi 250 bhp a vyse 3 m razvorom naprav... No a spotreba pri cene benzinu 85 c/l (17 Kc) ma akosi neboli.
    Slovom, aj ked mam na Hondy tak trocha slabost, Civic moje auto rozhodne nikdy nebude. Na svoje rozmery je drahy, toto ostatne plati aj pre Accord (a Acuru TSX, co je europsky accord).

     
    Komentář ze dne: 20.09.2006 09:49:10     Reagovat
    Autor: bingo - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Honda CIVIC 1.8 8G - zkušenost
    No to asi funguje jak u koho. Ja jsem nedavno na ceste do Brna potkal celkem 4 a uz to se mnou vubec nic nedela. Ze zacatku se mi to hodne libilo, ale ted uz je to pryc. Stejne tak kdyz jedu s nekym autem a C. potkame, tak jsem zatim zadnou reakci nezazil. V takove stribrne je to pro me osobne hodne anonymni auto.

    Komentář ze dne: 17.09.2006 15:20:50     Reagovat
    Autor: Zefram - Neregistrovaný
    Titulek:Benzin je levny a stale levnejsi
    Jednu tezkou kravinu v textu jsem zaznamenal, a sice tu hlasku o rostoucich cenach benzinu, nechme stranou fluktuace, kdyz se nekde rozhasi potrubi, pripadne zasahne zivel. Za poslednich deset let se cena benzinu nezvedla urcite o vic nez sest korun. (rekneme z 24 na 30) Je to hruby odhad, spoleham jen na svou pamet, byly vykyvy, to samozrejme uznavam. Za tu dobu vsak rostly (nominalne vzato, ale i realne) nase mzdy tempem, ktery tohle anuluje. To znamena, ze benzin je stejne levny jako byl o dekadu drive, pro radu lidi i podstatne levnejsi. Je tedy komicke si tak casto a tak hlasite stezovat...

     
    Komentář ze dne: 18.09.2006 07:57:48     Reagovat
    Autor: Róna - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Benzin je levny a stale levnejsi
    Neplácej kraviny. V 06/03 stál benzín v ČR 23,60, dneska stojí 31 = nárůst o 24 % = 8 % za rok. Průměrné tempo růstu reálných mezd v ČR je za posledních 6 let je 5 %. Chyběls v počtech nebo co?

     
    Komentář ze dne: 18.09.2006 08:39:02     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Benzin je levny a stale levnejsi
    Zefram nechyběl při počtech. Tohle zvýšení koncové ceny, kterou zaplatíte není dáno vzrůstem ceny benzínu jako takového ale tím, že nenažraný stát neustále zvyšuje daně na benzín uvalené. Tuším v roce 1999 jsem odjel do NL a tankoval za 18Kč/litr. Když jsem se vrátil o pár týdnů později, už to bylo kolem 24Kč/litr.

    Skoková zvýšení (na těch 31 Kč apod.) způsobená situací na trhu s ropou (a pumpaři) byla zatím vždy dočasného rázu. Mimochodem můj plat za posledních 6 let vzrostl skoro na dvojnásobek.

     
    Komentář ze dne: 18.09.2006 09:38:14     Reagovat
    Autor: Róna - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Benzin je levny a stale levnejsi
    Co to je za blbosti?
    a) nezajímá mě, kdo si z ceny kolik bere, ale kolik musím za nádrž zaplatit;
    b) a už vůbec mě nezajímá, jak se vyvíjí Tvůj plat.
    Mluvíme o průměrných republikových hodnotách, se probuď!

     
    Komentář ze dne: 18.09.2006 10:09:43     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Benzin je levny a stale levnejsi
    Ehm, my jsme se domlouvali na tykání?

    a) dejme tomu. Já jen že jsme poměrně často strašeni tím, že ropa dochází, ceny půjdou nahoru apod, tak je IMHO dobré připomínat, proč jdou ty ceny nahoru. Zejména pokud někdo volí stranu, která ty daně zvyšuje, nemá nejmenší právo si na rostoucí účty od pump stěžovat.

    b) vzhledem k tomu, že u pumpy platím *já* a obecně konkrétní člověk, musí toho člověka zajímat *jeho vlastní plat*. Nikoli nějaký matematický průměr. A s republikou jděte k šípku, já bydlím v království ;-)

     
    Komentář ze dne: 21.02.2010 19:25:45     Reagovat
    Autor: Sparr - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Benzin je levny a stale levnejsi
    království Vysočinské ne? :-))

     
    Komentář ze dne: 18.09.2006 08:05:52     Reagovat
    Autor: Jack - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Benzin je levny a stale levnejsi
    No nevím, já si před cca deseti lety pamatuju naftu kolem 15 a lepší benzín něco kolem 18 korun. Ještě vloni v létě stála nafta 25-26 korun, a pak najednou vyskočila během 14 dnů o 4 koruny... Nevšiml jsem si, že bych dostal tolik přidáno...

     
    Komentář ze dne: 18.09.2006 11:14:39     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Benzin je levny a stale levnejsi
    A nemyslite si, ze se kazdy z nas snazi vydelavat vic proto, aby si za to mohl koupit vice (a nikoli stejne nebo mene). Samozrejme, pokud se bavime o rustu mzdy na zaklade rustu produktivity prace a nikoli na zaklade vystavkovaneho a odbory vylobbovaneho zvyseni mezd, ktere je pouhou kontraproduktivni inflaci.

    Komentář ze dne: 17.09.2006 17:43:18     Reagovat
    Autor: Joker - Neregistrovaný
    Titulek:otázka
    "Nyní, když nad tím vším zpětně uvažuju, nevím, zda jsem neudělal chybu. K čemu je potřeba dneska stočtyřicet koníků a maximální rychlost 210?"
    A na jaře jste tohle nevěděl? Stávající limity už nějaký ten rok platí a o zákonu se taky vědělo dlouho předem.
    No a když tak naříkáte na stav našich silnic, dá se tu vůbec těch 210 někde jezdit?

     
    Komentář ze dne: 17.09.2006 17:59:26     Reagovat
    Autor: Joter - Neregistrovaný
    Titulek:Re: otázka
    210 nevim ale 180 skoro na vsech silnicich 1.tridy... zato na dvojkach a trojkach je ta 90ka kolikrat az moc...

     
    Komentář ze dne: 17.09.2006 20:25:00     Reagovat
    Autor: stanley - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: otázka
    Tak a ted se projevim jako hnusak, ale studuju stavební prumyslovku dopravni obor. Vite na kolik km/h se navrhovali skoro vsechny silnice prvni tridy ? Maximalne na 80 km/h ale spise na 70. I podle nového předpisu se silnice prvni tridy navrhuji na osmdesatku. a abych pridal tak nejvyssi navrhovou rychlost kterou predpis zna je 120 a to je pouze pro dalnice... Ono se potom hnat po takoveto silnici 180 neni nic pekneho... prijde zatacka a...

    PS: U nás je mozno potkat i silnice ktere maji navrhovou rychlost 40 km/h a nedelejte si iluze ze se jedna pouze o treti tridu....

     
    Komentář ze dne: 18.09.2006 11:07:20     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: otázka
    A take v CR existuji useky dalnic s navrhovou rychlosti 150 km/h, o cemz se taktne mlci. Urcite budete schopen zjistit, ktere to jsou.

    Druha vec je, ze i dalnice s navrhnovou rychlosti se da projet rychlosti i vice nez dvojnasobnou a celkem bezpecne vetsina useku rychlosti nejmene jedenapulnasobnou. Navrhova rychlost je vicemene alibismem.

     
    Komentář ze dne: 18.09.2006 05:44:08     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: otázka
    Ja bysom to postavil skor takto; je vobec rozumne tych 210 skusat v niecom tak malom a lahkom (aj na neobmedzenych dialniciach v Reichu)?

     
    Komentář ze dne: 18.09.2006 10:56:08     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: otázka
    Moja odpoved. Myslim, ze ak sa uz rutis 210, tak je jedno, ci mas "male" auto alebo "velke" auto. To je uz taka rychlost, ze ak dojde k niecomu zlemu, tak je to jedno. Aj ked uznavam, ze vo "velkom" aute je predsa len o daco bezpecnejsie aj pri velmi vysokej rychlosti... Ale na celkovom vysledku to asi nic podstatne nezmeni.

     
    Komentář ze dne: 19.09.2006 17:49:17     Reagovat
    Autor: DR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: otázka
    Větší auto bývá díky vyšší hmotnosti, rozchodu a rozvoru ve vyšších/vysokých rychlostech stabilnější, navíc narozdíl od malých aut je na tyto rychlosti stavěné. Zkuste se projet v zatáčkách po D1 dvoustovkou ve fabii RS (a to je už nadstandardní laděný podvozek) a pak v nějaké průměrné střední třídě (mondeo, laguna, passat), o BMW 3/5 ani nemluvím. Pochopíte, že ten rozdíl "čím se tou dvoustovkou řítíte" je dost výrazný.

    Komentář ze dne: 17.09.2006 21:18:55     Reagovat
    Autor: Pepe - Neregistrovaný
    Titulek:limit
    minulou sobotu jsem se dost bavil u Automotorevue na ČT1.Testovali novou modlu škodího impéria-Roomster.Tak rozpačitého redaktora jsem dlouho neviděl.Asi za to dostali zaplaceno a chudáci nevěděli jak to udělat aby uspokojili zadavatele a zároveň neplácali kraviny.Největší perla bylo prohlášení že se základním motorem HTP vám aspoň nehrozí bodový postih za rychlost. Jo a to fiktivní vozidlo UMACH jedno občas potkávám.Vypadá jako Twingo zmenšené o třetinu a prdí jak kultivátor Mountfield.Ptal jsem se dědka co to je zač,je to francouzské,dvoumístné,název si nepamatuju.Motor ropák 400ccm,rychlost asi 75 a je to schváleno jako motorka.

     
    Komentář ze dne: 18.09.2006 15:15:27     Reagovat
    Autor: Yokotashi - Neregistrovaný
    Titulek:Re: limit
    zkuste prosim zjistit nazev, 400ccm dehet bych potreboval - sice ke zcela jinym ucelum ...

    rm-rf (zavinac) seznam (bodka) cz

     
    Komentář ze dne: 24.09.2007 21:57:26     Reagovat
    Autor: Fanda - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: limit
    Jo, transformovat to z5 na kultivátor od Mauntfieldu:D

    Komentář ze dne: 17.09.2006 22:52:49     Reagovat
    Autor: Karel K. - Neregistrovaný
    Titulek:HONDA!!
    Gratuluji autorovi k výtečné volbě!
    Sám jezdím Hondou Accord r.v. 1996 a musím říci, že i takto stará Honda je auto, které může směle konkurovat dnešním autům "fau vé" a spol..
    Zrovna včera vedle mne zastavil na křižovatce borec v Oktávce a přes otevřené okýnko se mě ptal, zda to auto nechci prodat - že ho dřív měl a byl s ním velmi spokojený :).
    A Civic 8? Nad ním s manželkou slintáme od okamžiku, co jsme ho poprvé viděli live. Je to, jak se již zažilo, "UFO" a podle mne konečně auto, které opravdu vybočuje.
    Kdybych měl ty peníze a nepotřeboval je jinde, tak je mi jasné, že by padly právě na tento vůz. A přesně se vidím, jak bych zase slintal na miliony drobých vychytávek, které Japonci za těch deset let vymysleli :)
    Každopádně z čeho se člověk u japonských aut (s dovolením) posere, to jsou ceny náhradních dílů. Například výsuvná anténa na Accord 96 - 2 000 Kč, boční zrcátko - 10 000 Kč, světlo - 10 000 Kč. Ale pořád je to levnější, než na Lamborgini :)

     
    Komentář ze dne: 19.09.2006 23:41:36     Reagovat
    Autor: Michal - Neregistrovaný
    Titulek:Re: HONDA!!
    No na Lamborgini pasujou zamky z fabie :) a nejen ty.
    V nejakem casopise, tusim CARAUTO, z toho meli druhy vanoce.

    Komentář ze dne: 18.09.2006 08:19:11     Reagovat
    Autor: jan - Neregistrovaný
    Titulek:auticko
    jojo, bracha mel taky Civika 1.6 Vti. Na dalnici do Prahy jsme ho hrave pretahli prez 230... dal uz chybela cisla na tachometru a otacky jeste nebyly v cervenem poli... jojo, bylo to super auto. Peknej design, super drzelo, pri rychlostech nad 180 pusobilo dojmem, ze je k silnici prilepeny... jojo, to bylo auticko... uzivej si chlape a hlavne si kupuj jen dobry gumy a brzdovy kotouce a desticky... ono dostat auto z 200 na 0 fakt neni sranda a dost si sahnes na dno fyzikalnich moznosti. Hehe, ale ta radost... jeeeee, ty se mas, uzivej si :-)

    Komentář ze dne: 18.09.2006 08:46:55     Reagovat
    Autor: hombreux - Neregistrovaný
    Titulek:Honda Cynik
    Musím přiznat, že patřím také k zástupům slintalů, když uvidím nového civica 5D. Až dojde mé corollce pára, tak je tohle auto první volbou - s oblibou ríkám, že je to jediné auto, které mě donutí změnit značku (o Maserati Quattroporte se taktně nezmiňuji). Design civicu mě naprosto dostal a díky němu odpouštím i stísněný interiér, který tak vadí jednomu mému kolegovi...

    Komentář ze dne: 18.09.2006 10:08:16     Reagovat
    Autor: DrZak - Neregistrovaný
    Titulek:Super auto na kvalitne cesty
    Mal som ho pozicany na weekend, bol to 2,2 cdti exclusive. Jednoznacne perfektne vozidlo. Jazdne vlastnosti vynikajuce. Ako bolo v clanku spomenute, pruzenie je extra-sport, tzn to auto je na slovenske cesty takmer nepouzitelne. Tento engine je relativne tazky oproti 1.8ke, cize zataz na prednu napravu bola vacsia. Ale zasa pocit pri pretacajucich sa kolesach na trojke je dost dobry ;) Motor je dobre utlmeny, na hranici hdi motorov. Prakticky vzdy je dostatok vykonu. Cenovo je to tiez parada, skuste nasekat tie veci co ma to auto do golfa/fuckusu/c4 a povacsinou skoncite s o 1oo ooo vacsou sumou. Ide aj o to, ze hondy su dost kvalitne, a menej sa kradnu. Ach keby som zil v nemecku :)))

    Komentář ze dne: 18.09.2006 11:42:18     Reagovat
    Autor: Locke - Neregistrovaný
    Titulek:Zasloužil by si detailnější porovnání
    Předem varuju, jsem ortodoxní hondař. Zalovte v paměti k roku 1992. Pátá generace civiku sedan a hatchback. O 10cm nižší než ostatní, sympatický tvar ocucané bonparky s ostrou nízkou přídí, "úzký oči", dvojitě otvíraný zadní kufr (sklo nahoru jen na nákup, spodek na něco velkého). Motorizace od 1.3 s elektronicko-podtlakově řízeným karburátorem, 1.5 a 1.6 (+1.6Vti). Přední zavěšení stále double fishbone poděděné po accordu, zadek revoluční pětiprvek. Jízdní vlastnosti podvozku s nízkým těžištěm úchvatné. Evropští novináři rezervovaně a bez emocí kritizují příliš moderní tvary a vychvalují Golf III s tvarem krabice na lyžáky. Kufr hondy je málo hluboký kvůli zadním závěsům, zato golf má díky McPhersonům široký kufr až na zem. Že projíždí táhlé rychlé zatáčky po dvou kolech jim tolik nevadilo. Civic 5g je šmrncovní i dneska a můj spolknul 200tkm jako malinu bez poruch. Tím myslím bez poruch (made in Japan, nikoli GB).

    8g je kompromis. Design je opět o dvě generace napřed, motorizace o jednu, ale zasouvá evropskému (německo-francouzskému trhu) anální sondu. Kufr už je širokej až na zem a prdelí houpou McPhersoni. Dlouho odolávající trend hondy - "za volantem hlavně řídit s jasným cílem cesty" vzal za své. Kokpit už může být vybaven čumplackou (rozuměj multifunkčním displejem s navigací). Cosmo budíky jsou super. Ale jako dvouletá ojetinka se mi dere do zaměřovače koupěchtivého koloucha.

    Komentář ze dne: 18.09.2006 11:51:46     Reagovat
    Autor: jr. - Neregistrovaný
    Titulek:Boha jeho
    takhle ošklivý auto už jsem dlouho neviděl. Co s tim budete dělat za 3 roky až se změní móda? :-)

     
    Komentář ze dne: 18.09.2006 11:59:34     Reagovat
    Autor: Locke - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Boha jeho
    Až se tahle změní móda, budu dávno "in".

     
    Komentář ze dne: 18.09.2006 12:02:28     Reagovat
    Autor: Locke - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Boha jeho
    Pardon, mělo to být "až se takhle". Lopata mi dočasně snížila koordinaci prstů.

    Komentář ze dne: 19.09.2006 10:08:02     Reagovat
    Autor: Phantom - Neregistrovaný
    Titulek:Zdražení ?
    Může mi někdo vysvětlit proč jsou Civicy 8G najednou o 25% dražší? Kdyř jsem ho posledně, někdy na jaře, oslintával v salónu, tak stála verze 1.8 Sport cca 450kKč - najednou stojí 560kKč!!

     
    Komentář ze dne: 19.09.2006 10:23:00     Reagovat
    Autor: Phantom - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Zdražení ?
    Ignorujte prosím můj výron - jsem trubka a paměť už neslouží, zdražení je jen cca 10kKč.
    omlouvám se ;-)

    Komentář ze dne: 19.09.2006 13:13:11     Reagovat
    Autor: karel - Neregistrovaný
    Titulek:videl jsem to!
    dneska rano asi tak v 9 hod jsem tohle auto videl v Praze...pripadalo mi nejaky maly, jak je to s vnitrnim prostorem?

     
    Komentář ze dne: 19.09.2006 17:54:05     Reagovat
    Autor: analyst - Neregistrovaný
    Titulek:Re: videl jsem to!
    Právě v tom je ta finta, z venku to vypadá "neskutečně" :-) malé, ale vnitřek je řekl bych + - jako O2 (rozvor se liší jen o pár cm, Civic má dokonce větší C = 262 / O = 257,8), zcela jistě větší než O1. Dobrý je i kufr 420 ltr. a auto má údajně patentovaný systém sklápění zadních sedaček, šikovné. Fotku si najdi tady - dole:
    http://www.auto.cz/testy/honda-civic-5d-1-8-i-vtec-sport-laska-na-druhy-pohled.html
    Vzadu jsou menší dveře, ale otevírají se zase ve velmi velkém úhlu.
    Chce to zkusit, hodně je o "pocitech", nutno zkusit na vlastní kůži :-)

     
    Komentář ze dne: 19.09.2006 19:20:56     Reagovat
    Autor: TECH - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: videl jsem to!
    Přesně tak.CIVIK je normální rodinné auto se sportovním vzhledem.Vzadu je místa až až. S O1 nelze porovnat.tam místo není.

     
    Komentář ze dne: 19.09.2006 19:26:40     Reagovat
    Autor: analyst - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: videl jsem to!
    Techu, zdar, tak jsem ti nakonec článek napsal :-) Takže ses nakonec "všechno dozvěděl", těší mě :-)

     
    Komentář ze dne: 19.09.2006 21:10:58     Reagovat
    Autor: TECH - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: videl jsem to!
    Jo dočkal .:-) To víš já slintal po webu o 8G až jsem přišel i na tento článek.Jinak ten první je fakt suprově napsanej.To víš měl jsem to objednaný, tak to byli strašný muka čekat.Už ho mám doma 3 měsíce.V plný palbě a v dieselu a jsem spokojen.Jenom by mohl být kapku měkčí.Bydlet v DE tak to neřeším, ale v ČR jsou silnice no hanba mluvit či psát.Na dobrý silnici to auto nemá chybu.Sedí jak přibitý a v kopcích ten diesel nemá chybu.No vždyť je to asi nejlepší disel současnosti....až na výkon.Mám najeto 6tkm,..průměr spotřeba na poslední 2 nádrže je 5,9 litru...60% město.S tím diselem se musí umět jezdit a taky mě trvalo, než jsem na to přišel.On nemá problém točit 1000 a v klidu jet bez náznaku podtočení.Město na 4-ku ..50km/h...5-ku..70kmh.Pak to fakt žere málo.Mám výhodu , jsou tady roviny a jezdím většinou po obchvatech.

    Komentář ze dne: 22.09.2006 16:53:53     Reagovat
    Autor: a-c - Neregistrovaný
    Titulek:k cemu je 140 koniku...
    tak to me pobavilo. (krom toho se prodavaji i silnejsi auta.) to jako ze dnes se musi jezdit predpisove a predtim nemuselo? prece sportovni jizda neznamena ritit se maximalkou po de-jednicce. pokud nevis, co se silnym motorem, mel sis poridit ha-te-pecko.

     
    Komentář ze dne: 22.09.2006 17:24:04     Reagovat
    Autor: TECH - Neregistrovaný
    Titulek:Re: k cemu je 140 koniku...
    Nepochopils co tím chtěl autor říci.Toť vše....

    Komentář ze dne: 27.09.2006 19:56:57     Reagovat
    Autor: TECH - Neregistrovaný
    Titulek:TEST CIVIK 2,2iCTDi
    http://www.hondaclub.cz/default.asp?what=a&a_id=1143&s_id=11

    Komentář ze dne: 28.05.2009 01:46:12     Reagovat
    Autor: pan D. - Neregistrovaný
    Titulek:
    "Stát by pak na (holého) UMACHA mohl třeba sociálně slabším skupinám přispívat společně s pastelkovným a mobilovným. Dejme to tak do těch 100K (slíbíme před dalšími volbami, Jiří, co myslíš – šlo by to, ne?)."

    Autor je věštec, volby letos a šrotovné se blíží :)

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.