D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Zkušenosti: BMW E36 320i
    (ze dne 03.12.2006, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 03.12.2006 13:12:55     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek::-(
    Proboha. Ted tu chybi uz jenom clanek o tom, jak se spravne lepi hrablo na snih a kompresor zhlavodlahvi na kapotu Schade 120...

    Mily autore - dvoulitr neni velka kubatura, 150 koni neni velky vykon a u koho trinact let stara trojka muze budit zavist, to take netusim. U spoluzaku v zednickem ucnaku mozna ano.

     
    Komentář ze dne: 03.12.2006 14:35:15     Reagovat
    Autor: Pepe - Neregistrovaný
    Titulek:Re: :-(
    V BMW jezdí ti gangsteři ve filmech na Nově,je to hrozně rychlý a ten grázl od vedle s tím určitě někoho zabije.Jestli on náhodou taky v něčem nejede! Vždyť to muselo stát peněz,prý to je dvoulitr a jede to 200!!!A toho benzínu co to sežere! No milá paní,povídám vám ten mladej určitě s něčím kšeftuje!!

     
    Komentář ze dne: 04.12.2006 20:19:49     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: :-(
    na to vemte jed milapani , div me nedavno, kdyz jsem sla pres silnici k popelnicim neprejel mafian jeden ....

     
    Komentář ze dne: 03.12.2006 14:40:46     Reagovat
    Autor: Volodja - Neregistrovaný
    Titulek:Re: :-(
    No, já ten článek jen prolítnul...nicméně jsem se tam nedočetl nic, co by mě zase tak pohoršovalo.
    Pochlub se svojí kchool kár ty, ať mám i já jakožto absolvent zednickýho učňáku nějaký srovnání :-)
    Dvoulitr je na běžný jezdění postačující kubatura, kromě toho šestiválec je trošku něco jinýho jak čtyř (nebo nedejbože, tří...), 150 koníků právě v kombinaci se šesti válci není až tak špatný...Ale jak říkám, jsem jen ze zednickýho učňáku a Svět motorů kupuju jen vobčas...

     
    Komentář ze dne: 03.12.2006 15:18:50     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: :-(
    Pokud tady budu psat o necem, cim pravidelne jezdim, tak spise z duvodu, ze to je technicky zajimave, nez "protoze mam pyco woe baworaaakaaa, to sem woeee king" (dobre, o jednom BMW jsem sem uz psal: www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005042401).

     
    Komentář ze dne: 03.12.2006 19:35:46     Reagovat
    Autor: Childeater - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: :-(
    Ale Roote, proč tak zostra. Já zastávám podobný názor jako Vy, ale pokud se mi z nějakého důvodu bude podobné auto líbit a rozhodnu se do něj ten úvěr od Essexu rupnout, tento článek mě asi potěší...:-)) Peace.

     
    Komentář ze dne: 04.12.2006 00:01:29     Reagovat
    Autor: BorKur - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: :-(
    S ohledem na to, ze vim, cim racte jezdit (o Vasi identite jsem se dozvedel az ex post po nasem setkani u Shellu :), plne Vas postoj chapu.

    Inu, pratele, "bawo f sestihrnku" vskutku neni zadnym duvodem k oslavam. A predstava, ze mi nekdo bude zavidet auto s okny na "svihadla", mi prijde ponekud abstraktni..

     
    Komentář ze dne: 04.12.2006 12:24:37     Reagovat
    Autor: Volodja - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: :-(
    Jejdanánky, technicky zajímavý je třeba ten Favorit co tu byl před béemvé...Je fakt, že vydávat poruchu ABS za dobrou vlastnost mě trochu pobavilo, ale to jen na okraj.
    Hoch se chtěl pochlubit spíš než tím baworaaaakempyčo dobrým kaufem, tak bych mu to nehanil.
    Když jsem přečetl další reakce na článek, můžu svůj příspěvek uzavřít tím, že osobně je mi úplně u prdele že mám na zadních voknech "švihadla" (není švihadlo náhodou výraz "autobazarních buzen"? :-)) a nemám suprhlíny Mangels vodlívaný v Brazílii a těžký jako kráva nebo Borbety z vrakáče.
    Meine kleine 93 kW Yaponec holt není imidžová kára, no.

     
    Komentář ze dne: 17.12.2006 00:24:41     Reagovat
    Autor: jkotek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: :-(
    IMHO daleko nebezpecnejsi je plest si pre- a nedotacivost.
    Pokud ma vozidlo tendenci jet spise ke stredu zatacky, jde o pretacivost.
    Pri nedotacivosti ma vozidlo snahu jet ven ze zatacky.
    Kazdou tuto situaci je nutno resit na silnici odlisne.

     
    Komentář ze dne: 03.12.2006 21:18:04     Reagovat
    Autor: Kuba - Neregistrovaný
    Titulek:Re: :-(
    ale no tak, v clanku sem nenasel nejaky orgasticke vystriky nad starym pekacem, spis nadseni cloveka ktery si koupil stare auto jako pohybovadlo (nikoliv jako fetis nebo na nejaky pochybny tuzing) a je hrozne rad ze to v poradku jezdi, funguje, neni poruchove - zkratka ze se mu poved dobry kauf.
    ano souhlasim, 2 litry a 150 koni neni moc, ale taky to neni na takovy auto malo. sam mam neco podobneho akorat v japonskem aute a trochu mladsim (2 litr benzin sedan stredni trida) a sem presvedcen ze ten vykon je tak akorat - je to vic nez 99 procent fabii takze mate vykon na rychle predjeti, na druhou stranu to neni motor ktery zere i travu kolem silnice.

    kdyby to byl nejaky omezenec a chtel si koupit auto aby mu to zavidela sousedka tak si koupi nejakou M3 klidne starou a polepi to foliema a nasosama a vysosama a buhvi cim jeste. kdyby to byl zavodnik a chtel vykonne auto co mu zavidi chlapi tak si koupi Imprezu WRX, pripadne STi. v obou pripadech by drive nebo pozdeji zabil sebe ci nekoho jineho.

    PS nez me budete obvinovat ze 150 koni je tak do sekacky, ano, jel sem i mnohem vykonnejsich autech (vcetne zminovane imprezy, M3, ruznych BMW, audi a podobne - jen skyline mi zatim chybi..) a je to sice supr pocit (zvlast ta impreza), ale za chvili se vam to omrzi a zjistite ze tech 150 koni je tak akorat do bezneho provozu.

     
    Komentář ze dne: 03.12.2006 23:28:22     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: :-(
    Ja vam nevim. Ja mam ne 150 koni, ale neco pres 150 kW (ve 4000 ot.), tocivy moment nejakych 450 Nm kdesi kolem 1900 ot., travu kolem silnice mi nezere (dlouhodoby prumer neco pod 7) a zatim mne to neomrzelo, naopak, cas od casu si rikam, ze je skoda, ze to nema jeste o dva valce a o dalsi litr kubatury vic.

     
    Komentář ze dne: 04.12.2006 13:21:12     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: :-(
    Pri tomto druhu pohonu uz toho na vyber vela nie je. Jedine ze by sa to volalo Peterbilt :-p

     
    Komentář ze dne: 04.12.2006 15:45:02     Reagovat
    Autor: Kuba R. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: :-(
    Kubo, trefil si to přesně...psal jsem a měl potřebu tento článek zveřejnit, protože jak správně píšeš, měl jsem radost z dobrýho kaufu... Takže asi tak... a pro ty, kteří to neskousnou je tu prostš to nejjednodušší pravidlo: Nečtěte to... článek jsem poslal D-
    fensovi..napsal, jsem mu, že pokud uzná za vhodný ať to zveřejní...uznal, je to tu... jsou to jen moje pocity a moje radost z toho, že jsem si koupil ne zas tak blby auto... Root ma svejch 150 kW, ja jsem happy ze svejch 110... tak asi tak.. hawgh

     
    Komentář ze dne: 05.12.2006 20:06:14     Reagovat
    Autor: pazda - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: :-(
    souhlas..

    jo a jen na okraj M50 bez Vanosu zere nejvic z cele modelove rady E36 (kdyz nepocitam M3) :)

     
    Komentář ze dne: 17.12.2006 00:21:25     Reagovat
    Autor: jkotek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: :-(
    Plati rovnice BMW = zavist. Tato znacka se vseobecne kupuje kvuli zavisti sousedu. Clovek znaly techniky muze ocenit zadohrab apod., ale v ocich sproste verejnosti je to zavist okoli, co dela BMW prave BMW.
    BTW na toto vsadila Audi (BMW a MB jsou pro "podnikatele") a dostala se v Cesku do pozice vysneneho "manazerskeho vozu."

     
    Komentář ze dne: 17.12.2006 01:57:10     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: :-(
    Ale ono není BMW jako BMW, že?
    Zrovna tento stroj (staré BMW 3kové řady) je spíš vozem právě těch, kteří by tu závist tak strašně rádi vzbuzovali, že by si i prst v prdeli zalomili...ale když ona ta auta jsou už takové unavené stroje, že je jeden spíš lituje. A názor sprosté veřejnosti, že se jedná "o starej pekáč" není v drtivé většině výrazem závisti a nepřejícnosti, ale je to prostě konstatování skutečnosti, že auto je prostě starej pekáč. Nic víc, nic míň.

     
    Komentář ze dne: 27.12.2006 19:24:58     Reagovat
    Autor: dejvid - Neregistrovaný
    Titulek:Re: :-(
    to je zase názor zakomplexovanýho tragéda panečku.... sám má pětilitr a dva tisíce koní určitě...

     
    Komentář ze dne: 13.06.2007 23:46:59     Reagovat
    Autor: Roman Binala - Neregistrovaný
    Titulek:Re: :-(
    Tak clanek se mi moc libil, autor si na nic nahraje proste se deli o poteseni z auta ktere mu dela radost. Takze dal bych znamku 2

    Ted k pripevkum, myslim ze polovina lidi co tu neco mele nema o E36 ani paru, dalsi polovina lidi tu vlastni tak felcku mozna fabku ale na netu jsou to znami hrdinove (viz autorevue.cz) a jejich auta maji vzdy minimalne vykon 200 koni a 3.0l obsah. Todle je mi v prdeli at si kazdej basni co chce kdyz mu to dela dobre. Ovsem kdo tvrdi ze E36 patri do stareho zeleza nevi o cem mluvi... Jo nektere kusy urcite uz zdaleka nejsou ukazkovymi auty ale chcu videt napr fabii z najetyma 400tis km!! E36ky jsou drzaky, zvlast 6ti valy jsou nesmrtelne, kdo to auto nikdy nemel necht pomlci... Mam E36 328i Touring, r.v.97 a co se tyce jak vykonu tak vybavy tak 90% ucastniku provozu ne-li vice je nekde daleko za mnou. Jsem jeho druhy majitel vzdy dostavlo pravidelnou udrzbu, motor je ted po GO, to same komplet napravy, movy podvozek, novy lak a 19" kola origo BMW a ohledne se za nim kazdy kdo alepson trosku rozumi autum takze reci o stare plecce si nechte pro nekoho kdo o BMW nema paru... Ale to nekterym chabomyslnym jedincum kteri se zmuzou tak max na silacke reci na internetu clovek nevysvetli, pral bych jim at si nekdy se mnou zajedou nejaky technicky usek cesty... myslim ze by pak nechali zaludek nekde v prikope...

    Komentář ze dne: 03.12.2006 16:45:56     Reagovat
    Autor: sswed - Neregistrovaný
    Titulek:
    v cem je tento clanektak zajimavy, ze je tu otisten?
    1) autor prodal uno, protoze se mu uz rozpadlo a koupil si 12 let stare holatko.
    2) samozrejme se jedna o lepsi vuz ve srovnani s unem ve vsech smerech, ale to je asi vse.
    3) ma z toho takovou radost, ze se o tom musi nekomu vypovidat. ale proc zde?

     
    Komentář ze dne: 05.12.2006 13:43:19     Reagovat
    Autor: Wahrheitsliebend - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    k bodu číslo tři - napadá mě hned několik možností:
    -má tuhle stránku rád
    -věří, že tuhle stránku nečtou jen paka
    -pakům dá příležitost odhalit pár komplexů .... :)))))

    k tomu článku: líbí se mi.... samozřejmě že až na ten kousek s ABS ;-)

     
    Komentář ze dne: 20.12.2006 07:36:43     Reagovat
    Autor: Pilot - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Krásné earth connection :-)
    Jinak jsem byl nedávno se služební HTP na polygonu ve Vysokém Mýtě na "škole smyku", (debilní název), a je kurevský rozdíl v jízdě s ABS a bez na sněhu a mokru. Asi bych ten pocit že brdím sám vyměnil za pocit, že se nezabiju.

    Komentář ze dne: 03.12.2006 17:19:26     Reagovat
    Autor: P.K. - Neregistrovaný
    Titulek:Dobře že mi nefunguje ABS
    To je vtip?

    Komentář ze dne: 03.12.2006 18:45:53     Reagovat
    Autor: neo!s - Neregistrovaný
    Titulek:Radeji
    Radeji bych byl tou sousedkou zezhora s Fabii HTP nez mit starou popelnici se servisem a dilama drahyma jak prase :))

     
    Komentář ze dne: 03.12.2006 19:12:42     Reagovat
    Autor: corona - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Radeji
    Když se ta popelnice dobře vybere, člověk si umí něco oprav sám udělat a správných dílů vybrat, je výsledek lepší než ta Fabia a značkový servis Škoda.

     
    Komentář ze dne: 03.12.2006 21:18:04     Reagovat
    Autor: sswed - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Radeji
    zase trochu soudnosti. prece tu nechcete srovnavat naklady skodovky s bmw. to snad nemyslite vazne....

     
    Komentář ze dne: 04.12.2006 13:36:18     Reagovat
    Autor: corona - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Radeji
    Soudnosti dost.
    14 let starý BMW za 50000,-, investice do VŠECH oprav, pneu, olejů, atd. 34000,- za více než 6 roků, přitom proběh činí 63000 km.
    Spotřeba v průměru 7,6/100km.
    S provozem počítám cca do roku 2010.
    -------------------------------------------
    Š-Fabia by mi v roce 2000 vyšla na nějakých 250000,-.


     
    Komentář ze dne: 06.12.2006 00:14:22     Reagovat
    Autor: Michal - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Radeji
    Proc myslite?
    V rodine mame E39 3.0i a pokud budu brat v uvahu POUZE servis tak to auto drahy rozhodne neni.
    Momentalne je mu 6let, ma najeto 120tis (takze nic moc) a krome 4 beznych prohlidek s cenou cca 5000tis za kazdou a kompletni vymenou kotoucu a desek zadne naklady. Abych se nerozplyval, kotouce nejsou za levnej peniz, ale to spis protoze jsou adekvatni k velikosti a vykonnosti auta.

     
    Komentář ze dne: 03.12.2006 20:30:50     Reagovat
    Autor: badliner - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Radeji
    by ses divil, ale servis rozhodně není dražší a díly taky ne....
    navíc pochybuju, že fabia HTP bude schopná provozu po 12 letech od výroby.....:-)

     
    Komentář ze dne: 03.12.2006 20:52:03     Reagovat
    Autor: corona - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Radeji
    Tak, tak. A když to BMW dojezdí, přiveze se z říše jiný, o pár let mladší, že :))

     
    Komentář ze dne: 04.12.2006 01:34:51     Reagovat
    Autor: Jimmy - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Radeji
    Je třeba vzít v úvahu kolik by muselo být provedeno oprav než pořizovací cena a servis "staré popelnice" dosáhne ceny alespoň Fábie holobit. Pravděpodobně to by to trvalo tak dlouho, že se ta "popelnice" dřív stane veteránem.

     
    Komentář ze dne: 04.12.2006 14:20:06     Reagovat
    Autor: Ifos - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Radeji
    Presne tak! Ja osobne bych uplne nove auto nechtel prave z duvodu uplne zbytecne vysoke ceny. Pro mne osobne je myslim idealni auto cca 4 roky stare (tesne po ukonceni leasingu), jehoz cena tim uz stihla poklesnout na rozumnou uroven, povyrobni mouchy (jako ze jich ve svem okoli na fungl novych autech vidim dost a dost) jsou jiz odstraneny a auto je pritom jeste porad v perfektnim stavu. Mel jsem i starsi auto, ktere bylo take ve velice dobrem stavu, takze jsem do jeho oprav mnoho nevrazel, ovsem s vyjimkou plechariny - precejen jezdim i v zime a bohuzel u nas v horach je ten snih pomalu pul roku, takze na te kastli toho pul roku pracuje sul zvenku spolu s teplem garaze hodne kvalitne a u aut starsich deseti let uz jsou holt ty plechy precejen za ty leta ruzne lehce chycene a to pak jde kazdou zimou hodne rychle :-(

     
    Komentář ze dne: 10.12.2006 16:32:55     Reagovat
    Autor: Schademaniak - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Radeji
    To je pravda ! Trošku čiplá fábie je lepší než 12 let starej pekáč !

    Koho zajímá tuning : http://forum.inzeratyzdarma.cz/viewtopic.php?t=17

     
    Komentář ze dne: 10.12.2006 19:01:54     Reagovat
    Autor: badliner - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Radeji
    a teď tu o červené Karkulce...:-))))
    jen magor by takovou úpravu dělal...když si za tu cenu může rovnou koupit fábii s vyšším výkonem...takže pokud to někdo opravdu udělal tak vyhodil desetitisíce a zkrátil na půl životnost motoru za to, aby získal výkon 20 let starého dvoulitru A TO SE VYPLATÍ :-))))

    Komentář ze dne: 03.12.2006 21:34:42     Reagovat
    Autor: mayklmaykl - Neregistrovaný
    Titulek:
    mno asi takhle chytrolíni: koupil starou káru v dobrým stavu tak proč ho kritizovat, to že to je holátko a jen 2 litr no dobře,ale to je jeho věc.s fabií nelze ani tuhle 12 let stasrou 320i srovnávat protože fabia je proti tomu jednoduše trakař, jinak který 2 litr má i dnes více než 150k ? ten ve fabii? ten má pánové 115k a žere jak 2,5.150koní má dnes např 2,0FSI...jinak k těm dílům-kdo neví at nehodnotí, díly na takhle staré bmw moc nestojí a některé díly podvozku nebo jiné jsou i za poloviční cenu než právě na fabii...

     
    Komentář ze dne: 04.12.2006 09:29:48     Reagovat
    Autor: Rock - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Nejde ani o to, ze si poridil auto bez vybavy. Ale ze mu chybi i z dnesniho pohledu zakladni prvky bezpecnostni vybavy a jeste to povazuje za vyhodu, to uz je moc ...

     
    Komentář ze dne: 04.12.2006 17:29:04     Reagovat
    Autor: sswed - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    sestihrnek je rozdil oproti ctyrhrnku.
    s novou fabii je to stara herka. at chcete nebo ne. jak po bezpecnostni strance, tak po technicke

     
    Komentář ze dne: 04.12.2006 19:45:44     Reagovat
    Autor: :D - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    ano spravne 6hnrnek je rozdil od 4hrnku a to sakra velkej jak uz jsi naznacil a to je jen jedna z tech uz na prvni pohled patrnejch technickejch nedokonalosti fabie , a celni stret bmw vs fabie bezproblemu vyhraje bmw (pokud neni nejaka rezotina i o 15 let starsi jedinec - rika ti neco kineticka energie ) Nechapu jaka myslenka te vede k tomu ze fabie nejnisi tridi muze byt bezpecny autoze by kuli prednimu nahonu, nebo snad kvuli ASR, nebo si snad myslis ze te zacjrani airbag, nebo dokonce nejakej obrazek z crashtestu, nebo snad proto ze to rykali v reklame .... nj ... lidi jsou proste obcas nevzdelatelny ...

     
    Komentář ze dne: 04.12.2006 22:32:34     Reagovat
    Autor: klak - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Přesně tak, lidi jsou občas nevzdělatelný. Takže na tu češtinu klidně ser dál.

     
    Komentář ze dne: 05.12.2006 11:02:29     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Čelní střet s tímhle starým pekáčem by Fabia ustála o dost líp. Nemá asi cenu o tom diskutovat, protože když jsi napsal něco jinýho, tak nevíš nic moc krom toho, že to má "emhácéčko, pyčo a ledkový podsvícení, voe".

    Právě když zohledníš kinetickou energii BMW a Fbie, která jě těžká jak prase na to, jak je malá, tak dostaneš náraz plechovou karbicí s rezavejma dutinama a pevným kompaktem, kterej vyrazí ten slavnej šestiválec až do kabiny, protože kdysi samonosná karoserie se zhroutí jak kdyby ji vykovali z tvarohu a řidiče z toho budou hasiči dostávat půlden
    Tady ani nejde o to, co řikají v reklamě, ale o to, jak třeba vypará nová Laguna, když do ní flákne Fabia Junior (ony jsou karoserie de facto stejný, ať jde o "elegance" nebo "holobyt", víme?) Fabia nemá motor a musí skoro vystřihnout dveře, ale Laguna je na tom minimálně stejně. Dostat Fabiou je jakonarazit na kovadlinu, vole.

    A nakonec...byl bychsi to nechal od cesty, protože je to jen detail, ale když jsi se o to sám otřel: Je minimálně rozpačité, když někdo, kdo ve dvou větách naseká tolik chyb, že by ve škole dostal minimálně "šestku" mluví o tom, jak jsou lidi nevzdělavatelní...a ještě pindá o něčem, co posuzuje pohledem z chodníku.

     
    Komentář ze dne: 05.12.2006 20:21:06     Reagovat
    Autor: milan - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    hele zazils nekdy nehodu v tomhle bmw? nebo jsi alespon videl co to udela? muzu ti potvrdit ze ten 6ti valec zustane tam kde je!! pokud by nezustal uz tu dnes nejsem!

     
    Komentář ze dne: 05.12.2006 20:38:41     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Ctyr nebo sesti, to je celkem irelevantni a s velikosti samotneho motoru to vubec souviset nemusi...

     
    Komentář ze dne: 06.12.2006 11:12:05     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Tak polopatě:
    Motor drží kde? Na nějakým rámu, žejo? Rám je spojenej s čím? Se samonosnou kastlí - je tak? ,
    A co udělá samonosná kastle, když ji necháme 250 000km (nevěřím, že to má po 12ti letech 112 000km) na větru a dešti? No koroduje, že?

    Takže můj odhad toho, co vydrží nebo nevydrží 12 let stará kára se odvíjí právě z toho, že auto má shnilý dutiny, jelikož na ně nejspíš tak 8 let nikdo ani nepomyslel. Takže z motorku se stane beranidlo, který se vytrhne a pomuchlá motorovou přepážku, aby se tato ještě snadnějo zbortila.

    Viděl jsem, co je schopná udělat Fabia s jinejma autama než je tenhle dinosaurus od BMW...viděl jsem dokonce jednu "trojku" s utrženým motorem poté, co řidič dostal asi ve 120kmh smyk a narazil pravým kolem do staleté lípy u silnice (rána zepředu asi ze "dvou hodin"). A to bylo 7let starý auto "fplný palbě". Že jsi náhodou přežil nehodu neznamená, že to není jen statistická chyba.

    Takže nemám určitě zapotřebí zakoušet nehodu ausgerechnet v tomhle autě.

     
    Komentář ze dne: 10.12.2006 19:39:56     Reagovat
    Autor: DR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Konkrétně v případě 12 let starého BMW (případně M-B) bych na shnilé dutiny moc nespoléhal. Tahle auta mají samozřejmě plně pozinkovanou karoserii (a to i modely mnohem starší, než 12 roků) a při jejich výrobě se poněkud více dbalo na to, aby po pár letech např. neshnily podběhy nebo zadní dveře - jinak by těžko zdůvodňovali, proč za to chtějí skoro 2x víc, než za superba. Hnijí špatně opravené bouračky, rozhodně ne každé 12 let staré BMW. A i v otázce bezpečnosti jsou tahle auta často o krok napřed před stejnou třídou ze stejného roku. Nechtěl bych abslovovat bouračku v jakémkoliv autě, ale v zachovalém BMW 320 z roku 94 bych se nebál víc, než v pár let staré fabii (fungl nová fabka bude asi o něco bezpečněj, ale bude záležet na výbavě a stavu porovnávaného kusu BMW). Nejsem žádný BMW fanda, nicméně doporučuju k přečtení aspoň http://www.auto.cz/historie/30-let-bmw-3-pet-trojek-druha-cast-1990-2004.html než začnete favorizovat bezpečnost fabie proti 12 let starému BMW. Srovnáváte ve své době špičkové auto střední střídy a možná lehce nadprůměrné auto o dvě třídy níž (konstrukčně je fabie o 8 roků mladší).

     
    Komentář ze dne: 15.12.2006 12:59:29     Reagovat
    Autor: Shr3k - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    U BMW E36 se při čelní srážce zlomí kardan, motor se utrhne se silentbloků a podsune pod auto. Slabý je přední A sloupek, který se zlomí a dost nebezpečně zdeformuje kabinu.

    Škoda Fabia je proti BMW E36 mnohem bezpečnější (Škodu nemám, mám Mazdu 3 a předtím jsem měl BMW E36).

    Komentář ze dne: 03.12.2006 23:19:40     Reagovat
    Autor: A. - Neregistrovaný
    Titulek:optimální výkon?
    Souhlasím s tím, že v normální zemi, kde jezdí normální řidiči je i těch 150 HP zbytečně moc. Jezdím (oficiálně, s papíry) od roku 1959 a mám namotáno něco kolem 2 000 000km. Musím konstatovat, že takhle prasecky se ani u nás nikdy dřív nejezdilo. A tak ve snaze přežít jsem si koupil na stará kolena nové autíčko. Šestiválec diesel,(kvůli kroutícímu momentu dost nad 500Nm) a s 224 koníky. Musím konstatovat, že ani tohle občas nestačí, abych se ztratil z dosahu zdivočelých kamioňáků, kteří se předjíždějí rozdílem 1km/hod, naperou to do rychlého pruhu rychlostí 80 km/hod bez podívání do zrcátka a občas i bez blinkru. Nemluvě o pověstných strejdech v klobouku, nebo mladistvých vymaštěncích v autech zachráněných z německých vrakovišť s výkonnými motory a nefunkčními brzdami. Možná by pomohl nějaký BTR? Nebo raději emigrace do civilizovanější země? Při pohledu na naše politiky, "podnikatele", kteří si podnikání pletou s legalizovaným melouchařením a podobná prasata, mi ta emigrace nepřijde až tak špatný nápad.

    Komentář ze dne: 03.12.2006 23:35:56     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:
    no dobře, já mám taky téměř 300k auto, ale jak píše někdo předemnou...je to jeho věc

    mimo to díly na starší bmwjsou skutečně levné. rameno za 1800, pumpa za 2000, tyčka stabilizátoru 600 (fabia 1300,-) blatník 2000,- apod to je jen co vím...

    fabia dle mých zkušeností po 12 letech moc provozu schopná asi nebude.

     
    Komentář ze dne: 04.12.2006 12:00:24     Reagovat
    Autor: P.K. - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    To srovnání Fabia po 12 letech vs. tohle BMW je trochu zcestné - protože ani to BMW nebude po 12 letech v kdovíjakym stavu. Protože to mu bude už nějakejch 24 let.

    Takže otázka zní - bude v tý době na tom líp 12-letá fábie nebo 24-letý bavorák?

     
    Komentář ze dne: 04.12.2006 12:45:46     Reagovat
    Autor: badliner - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Takhle otazka nezní,
    otázka zní které z těch 2 aut bude vypadat po 12 letech v provozu lépe.....

     
    Komentář ze dne: 04.12.2006 13:01:06     Reagovat
    Autor: P.K. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Jestli padlo srovnání se sousedovou novou fábkou, tak by ta otázka měla znít, jak jsem ji napsal.

    Soused se diví, proč kupuju 12 let starý auto, když on si za úžasnou akční cenu koupil nový. Ode dneška za 12 let možná jeho kára nebude vypadat nejlíp, ale co ta moje?

     
    Komentář ze dne: 04.12.2006 20:55:47     Reagovat
    Autor: badliner - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    no u auta v pořizovací hodnotě 200 000 můžeme předpokladat ,že už jezdit nebude....24 leté BMW už nejspíše také ne.....takže oba budou bez aut a ten co koupil ojetinu ušetřil 130 000...
    kupovat nové auto se vyplatí pouze je-li kupovanou na firmu..jinak optimální užitná hodnota versus cena bude u 3-5 leté ojetiny....

     
    Komentář ze dne: 04.12.2006 21:04:17     Reagovat
    Autor: D-FENS - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    ... na tom věku až tolik nesejde, existují lidi, po kterých auto za 5 let používání vypadá jako po 15 letech používání a naopak.

    Ve srovnatelném případě, co se týče opotřebení a těsnosti pohonného agregátu, na tom budou obě auta stejně. Pokud vím, jsou zhruba stejně dimenzována. Zbytek neumím posoudit, ale opotřebení interiéru bude u fabie zcela jistě vyšší.

     
    Komentář ze dne: 04.12.2006 21:59:16     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Při slušný údržbě to BMW bude jezdit i za 20 let.

    Komentář ze dne: 04.12.2006 14:10:56     Reagovat
    Autor: CNN - Neregistrovaný
    Titulek:Sestvalec?
    Pokial viem sestvalce su az 325i, 328i a 330i, prinajmensom v novych modeloch (E46 a vyssie). Ale mozno sa mylim, neviem ako je to u E36.

     
    Komentář ze dne: 04.12.2006 14:22:39     Reagovat
    Autor: Volodja - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Sestvalec?
    Nemám tuchu, ale snad ty hrnky na tom zednickým učňáku ještě umí spočítat :-)

     
    Komentář ze dne: 04.12.2006 14:31:18     Reagovat
    Autor: corona - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Sestvalec?
    Šestiválce M20, M50, M52 a M54 se vyrábí i v objemové verzi 2,0 litru, takže všechny řady 3. od 70. let až dosud.

     
    Komentář ze dne: 06.12.2006 00:22:28     Reagovat
    Autor: Michal - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Sestvalec?
    Tak tak, 2.0 ctyrvalec se montuje az do soucasnych modelu. Skoda. I kdyz. Idealni motor ve starsich bawech je 2,5 M50 s vanosem, zere stejne jako 2.0, ale jede mnohem lip.

    Komentář ze dne: 04.12.2006 16:44:18     Reagovat
    Autor: blegh - Neregistrovaný
    Titulek:Srovnavat Fabii a BMW
    je jako srovnavat hrusky a jabka... Fabie nova v zakladu cca 230 tisic x BMW nove v zakladu cca 800 tisic... Co na tom chcete srovnavat? :-D

     
    Komentář ze dne: 04.12.2006 19:59:56     Reagovat
    Autor: ... auto jako auto .... - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Srovnavat Fabii a BMW
    porovnej to treba s bmw za 250 000 ,- ( e36 M///, e34M/// ; e39 ; e38 ) a pak to porovnej s luxusem, velikosti interieru a jeho ergonomii , jizdimi vlasnostmi , bezpecim, eleganci?(kdo chce), vydrzi motoru a dilu-jejich cenami a udeleje si jednoduchej vypocet spotreba/vykon/prumerna rychlost/fun . A musi ti vyjit ze koupit si fobii nebo jinny koncernovy vuz muze snad jen magor ...

    Komentář ze dne: 04.12.2006 19:47:08     Reagovat
    Autor: Pepe - Neregistrovaný
    Titulek:srovnání
    no srovnávat Fabii a staré BMW je blbost.Porovnávejme to jinak.Píše že za to dal 70.Za to koupíte docela hustě rezatou, zpustlou ,dýchavičnou ,bezpečnostních prvků prostou ,ošklivou a technicky beznadějně zastaralou Felicii.Pro mě je srovnání jednoznačné.Pokud budu mít na útratu 250k tak si můžu dovolit buď tu Fabii nebo cokoliv ve stejné třídě ale většinou s lepší výbavou anebo zachovalou ojetinu o třídu výš s nesrovnatelně lepší výbavou a vlastnostmi.Ale on měl těch 90 peněz a za to mohl mít buď šrot se střeleným kokoptákem ve znaku nebo bavora který asi ještě dlouho bude uspokojivě sloužit ikdyž už není nejmodernější.

     
    Komentář ze dne: 06.12.2006 11:30:52     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: srovnání
    "nebo bavora který asi ještě dlouho bude uspokojivě sloužit ikdyž už není nejmodernější"...aha...a teď prosím tu o Zatovlásce.

    V mém okolí se pohybujou dva tyhle krámy různých variant...a není měsíce, kdy by se v něm nemusel aspoň jeden z majitelů vrtat kvůli "hydrostavům" ventilů, brzdám, podvozku...a s železnou pravideností si ode mě půjčujou vytahováky na zalomený šrouby, svářečku, laminovací soupravu...8o)

    než starý auto do baráku, to radši nějaký jednoduchý, bezpečný, ale hlavně nový na který se nebude muset hrábnout po dobu leasigu...a pak se to dá střelit těm, co bůhvíproč nový nechtějí. Myslím, že když člověk užívá auto jako dopravní prostředek z A do B a není 2x odvázanej, že musí být celou sobotu v garáži a hledat závadu v elektrice (...fšechno veletrice, pyčo...), tak by neměl mít nic staršího než cca 5-6let, protože pak už to chce investice, který jen ubírají ze základu pro nějaký nový auto. A nemyslím, že by většina viděla v sumě investované do exhumace opotřebovaného krámu nějaké plus. Dát 70 za "balast" a dalších 30 do jeho revitalizace je docela slušnej základ pro to, koupit si něco novýho a pustit z hlavy starost, jestli nezůstaneš s hromadou železa někde viset ty, nebo ještě líp tvoje děvče. A holky to mají tak, že pokud to jen trochu smrdí tím, že odněkud už neodjedou, pak tím autem zpravidla odmítají jezdit...a koupí si samy něco malýho, jednoduchýho a hlavně novýho. A to sa oplatí...

     
    Komentář ze dne: 06.12.2006 11:44:35     Reagovat
    Autor: DDD - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: srovnání
    Jeden sme mali v rodine, 318ku, uplne pohoda, nic sa do neho neinvestovalo, iba udrzba. Takisto je kopa aut, ktore maju z hladiska spolahlivosti lepsie hodnoty ako dnesne "jednorazovky" (neviem ako inak nazvat tieto auta).

     
    Komentář ze dne: 06.12.2006 20:44:05     Reagovat
    Autor: Pepe - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: srovnání
    Pokud má skutečně najeto 120 tisíc a bylo s tím slušně zacházeno tak má reálnou naději že na to minimálně 50 ale spíš 100 tisíc kilometrů nemusí sáhnout.Samozřejmě při slušném zacházení a údržbě.Jiné by bylo kdyby šlo o nějaký šrot po devátém majiteli když osm z nich byli devatenáctiletí kluci co s tím driftovali po place před Pennymarketem.Srovnávalo se tu s Fabií.Mám jich tu v okolí několik.Většina musela s přední nápravou do servisu ještě před 50 tis.kilometry,ostatní to ještě nenajely a sestřenice měnila po necelých třech letech ukrutně rezavé přední blatníky.

     
    Komentář ze dne: 07.12.2006 14:26:18     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: srovnání
    Jaká je šance, že to má opravdu 112 000km? Ale dobře, ať nežeru...Jestli motor najede i těch Tvejch 100 000km...kolik najede podvozek, vejfuk, brzdy?
    Jak dlouhé období je 100 000km? Když dojíždíš denně do práce třeba jen 40km/den (a zvykneš si tak používat auto), dělá to kolem 10 000km/rok a ten zbytek jako dovolená, víkendy, návštěvy u rodičů...jsi na 20-25 000km/rok. Pokud dojíždíš po městě, tak počítej s vyšším opotřebením šasi.

    Vyplatí se takové auto, když pracuješ tak, že jezdíš po zákaznících jako obchodní zástupce firmy třeba na bublinky do vodováhy? Jen na Moravě se dá po stavbách a stavebních firmách najezdit kolem 45 000km/rok.

    1) Takové auto tedy vydrží někomu 4-5let s tím, že po 3letech se jisto jistě zvýší počet hodin proležených po autem. Pak ho "víkendový" jezdec prodá za max. 10 000,- asi jen kvůli papírům s tím, že do něj nasypal 30 000,- aby +/- jezdil.
    Když nebudu počítat čas v garáži a nějaký ten odtah, tak je výsledek -90 000,- kč + nejeden "šmírovej" víkend v garáži...nebo zkaženej vejlet tím, že ráno kraksna nenastartuje ani při roztahování a domů se jede na laně.
    Suma sumárum: 90 000,- za 4 roky vožení zadku, tedy 22 500,-kč/rok, což je cca 1900,-kč/měs...a máš po prodeji jen prázdný ruce a místo na parkovišti.

    2) Někdo, kdo se v zaměstnání dopravuje svým vozem ho na druhou stranu oddělá za dva roky a bude do něj lámat peníze, protože si nemůže dovolit někam nedorazit nebo tam dorazit se zpožděním větším než 15minut. Po dvou letech ho teda prodá max. za 40 000,- s tím, že do něj 15 000,- nasypal (cena dílů bez práce servisu).
    Výsledek je teda -45 000,-kč + čas na servis a s tím pořídíš akorát tak kulový...a jezdit potřebuješ.

    3) Když to porovnám s 0% leasingem levného auta a odečtu nutné havarijní pojištění (které u kraxny odpadá), tak mi měsíční náklady vyjdou sice asi o 20-25% vyšší, ale až to po 4letech doplatím, tak mám něco kolem 50% původní ceny, což slušnej základ na nový leasing nebo si za něj můžu koupit nějakej starej krám a počítat s variantou dle bodu 1)

    Osobně si nemyslím, že je výhodné investovat do něčeho, co nemá žádnou budoucnost a co po konci své životnosti po sobě nechá akorát výdaje a žádnou možnost pořídit náhradu.



     
    Komentář ze dne: 07.12.2006 20:44:55     Reagovat
    Autor: badliner - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: srovnání
    No v ekonomice se opravdu nevyznáš....

    Auto pokud si ho nemáš jen na kšeft nikdy není výdělečná investice..

    1) -90000 po 4 letech
    2) -45000 po 2 letech
    3) -100000 po 3 letech+ plus čtyři roky jízdy v něčem, co Tě sice odveze,ale nepotěší a to jak výbavou ,tak výkonem....


    Pokud nejsi podnikatel, tak kupovat nové auto a ještě k tomu na leasing je nejhorší investice co můžeš udělat, již v momentě nákupu klesá cena o 10%


     
    Komentář ze dne: 08.12.2006 11:39:25     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: srovnání
    Za prvé máš dost zkreslený představy o cenách ojetejch aut, jsou auta který i po 20 letech stojej rozhodně víc než těch tebou udávanejch 10.000. A zrovna BMW, Mercedesy a podobný potvory k tomu patřej.

    Za druhý, mám auto z roku 1988. Za rok a něco přestalo jezdit jednou, protože jsem se vykašlal na závadu (elektronika karburátoru) o který jsem věděl už při koupi. I tak to ale přestávalo jezdit postupně a dlouho, ne že by mě to někde nechalo.

    Za třetí, nový auto je sice skvělá věc a nemusíš do něj investovat na servise, ale spočítej si, kolik utratš za servisní prohlídky a hlavně za ztrátu hodnoty. Za ty tři roky to bude tak třetina ceny - tedy v případě tvojí C1 to pro mě bude hodnota velmi slušnýho auta.

    Naopak auta, který kupuju já (ještě nikdy jsem neměl auto z 90. let nebo novější a ani po tom netoužím), se většinou blížej nejnižšímu bodu svojí ceny nebo (Chevy a nebo Mercedes w123 300D pro slečnu) už tím bodem prošly a jejich cena naopak stoupá.

    Jo a mimochodem, víkendy pod autama netrávím, protože nic opravit neumím.

     
    Komentář ze dne: 18.09.2007 22:17:58     Reagovat
    Autor: wlado - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: srovnání
    Vieš že sú aj takí jedinci, čo majú na to, aby navštívili BMW servis?
    -
    Ako už bolo povedané, ste tu všetci strašne múdri a skúmate kto má väčšieho vtáka, o BMW neviete absolútne nič.

    Komentář ze dne: 04.12.2006 21:19:08     Reagovat
    Autor: Alfik - Neregistrovaný
    Titulek:další super kauf od staříka
    Sakra další šťastlivec co kápnul na starého řidiče, který za 12 let najezdí s takovým autem 112 000 km. A věří tomu. :-)

     
    Komentář ze dne: 04.12.2006 22:01:48     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: další super kauf od staříka
    I takový auta jsou, 10.000km ročně není zas tak málo.

    Navíc počet najetejch kilometrů je naprosto zbytečnej údaj, stejně jako stáří. Jsou auta v dobrým stavu a auta ve špatným stavu. A viděl jsem auta po 40 letech v lepším stavu než jiný po pěti letech...

     
    Komentář ze dne: 07.12.2006 14:32:07     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: další super kauf od staříka
    Mýlíš se...jak v tom, že 10 000km není málo a pak taky v tom, že stáří auta je zbytečnej údaj. Minimálně v případě auta z Evropy (mimo Itálie a Španělska a ekofašistických seveřanů) je to údaj dost zásadní pro představu v jakém stavu jsou dutiny a všechny bežně nekontrolované záležitosti.

    Navíc proti drtivé většině případů stavíš ojedinělý případ vycházející z porovnání extrémů (po pěti letech zhuntovaný auto vs. udržovaný veterán).

    Takže mícháš jabka s hruškama.

     
    Komentář ze dne: 07.12.2006 20:59:54     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: další super kauf od staříka
    Nemýlí se. Když jsem kupoval první auto v NL, tak mne také překvapilo jak hodně mají najeto a trochu jem se toho bál. Jenže tím, že se těm autům dopřává opravdu kvalitní péče (a ne pouze u prvního majitele 3 roky po uvedení do provozu) a že se díky ceně práce nevyplatí flikovat bouračky apod. jsou auta v NL opravdu ve výrazně lepším stavu než auta se stejným nebo i menším nájezdem v jiných státech. Když jsem poprvé přišel v Pardubicích do servisu se starou V480 a chtěl jsem opravu ze značkových nových dílů, koukali na mne dosti překvapeně. A ještě překvapeněji koukali na dílně na to, v jakém je auto dobrém stavu.

     
    Komentář ze dne: 08.12.2006 11:53:14     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: další super kauf od staříka
    Deset tisíc rozhodně málo není. Je to málo u zbrusu novýho auta, ale lidi, co ty auta kupujou nový, s nima většinou jezděj jen pár let. U dalších majitelů už je to vcelku běžná věc. A je i dost lidí, který najezděj takhle málo a nový auto si koupěj, protože ho chtěj.

    A stáří auta zbytečnej údaj opravdu je - ono totiž kromě aut zhuntovanejch za dva roky a udržovanejch leštěnek je ještě celá škála aut mezi tím. Takže jen podle věku nepoznáš vůbec, ale vůbec nic. Něco poznáš z celkovýho stavu (můžeš usuzovat na stav ostatních věcí), ale taky ne moc.

    Navíc u ojetin automaticky předpokládáš, že je to shnilá mrdka z bazaru se stočeným tachometrem. Ano, ale jen pokud je člověk idiot a nejen že neumí nakupovat, ale ani si k tomu nevezme někoho kdo to umí. Není problém najít zachovalý auto téměř jakýhokoliv rozumnýho stáří za rozumnou cenu. Jen jde o to hledat a nekoupit první krám, na kterej narazíš. Ano, není to o tom přijít do bazaru, vybrat si a odjet - pokud to člověka nezajímá a nechce se tím zabejvat, je lepší nový, i když mrdka. Ale když se tomu věnuje trochu času a úsilí, dá se najít auto, který bude opravdu udržovaný (zvlášť u aut něčím zajímavejch, kde je šance koupit ho od nadšence).
    Třeba zrovna to BMW autora článku je v tomhle ohledu výborný - solidně postavený auto, navíc značka která má spoustu nadšenejch obdivovatelů který se o ty auta staraj. Udržovanejch a zachovalejch bavoráků jsou spousty. Když jsem kupoval Caprice s požadavkem, že musí bejt v dobrým stavu a s českejma papírama (těch aut je tu registrovanejch asi 30), bylo to horší, ale taky to šlo...

     
    Komentář ze dne: 08.12.2006 14:17:05     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: další super kauf od staříka
    10 000km/rok Je málo! Po víkendech a do práce najezdím cca 15-20 000km/rok jen na motorce. Tak to bude asi trochu v tom, jak se kdo válí doma za pecí. Kdo teda jezdí do JZD, Lidlu 3x/rok na krchov, tak je to jistě hodně.

    O zbytku se nebudeme dohadovat - máš svou pravdu a mě se nechce Ti ji vyvracet nebo aspoň upravit.

     
    Komentář ze dne: 09.12.2006 02:44:48     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: další super kauf od staříka
    Já se svým autem taky najezdím víc. Ale otec se svým autem najezdil průměrně 10kkm ročně i v době, kdy občas jezdil do práce (což má ale asi 2km) a používalo se to jako jediný auto čtyřčlenný rodiny.
    Ale vyjádřil jsem se špatně - je to málo, ale ne tak málo, aby to nebylo reálný.

    A ten zbytek je o tom, že já kupuju v průměru 20 a víc let starý auta a vybírám si takový, který takovou dobu vydržej. Ty jsi zvyklej na motorky, který už z principu musej odcházet rychlej - a soudíš auta podle motorek.

     
    Komentář ze dne: 05.12.2006 09:32:16     Reagovat
    Autor: P.K. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: další super kauf od staříka
    Co je na tom divnýho? Moje auto má za 16 let najeto ani ne 140 tisíc - teda do tý doby než se rozbilo počítadlo kilometrů ;-) Ale je fakt, že to neni BMW. A sám ho mám rok a půl a nenajel jsem možná ani 5 tisíc ;-)

    Komentář ze dne: 05.12.2006 00:07:26     Reagovat
    Autor: Kuba (autor tohoto skvostu) - Neregistrovaný
    Titulek:Velmi pěkná diskuze
    Ahoj všem,

    koukám, že jste se mi tu jako obvykle rozdělili na dva tábory.. Uvedu pár urovnávacích detailů:
    1) zednický učeň jsem ted pouze v domácnosti - rekostruuji byt - vyučen jsem prosím na Pedagogické fakultě UJEP v ÚL. Obor Tělocvik - Zeměpis pro střední školy.
    2) Báwo má skutečně po 12ti letech provozu najeto 120tis. (ověřeno v Autecu)
    3) Stálo skutečně 70 tis. a dosud z něj nic neupadlo, nerezne, svítí, bliká, brzdí.
    4) Je to skutečně 6ti hrnec M50
    5)Článek jsem nepsal jako srandovní a vtipnou kritiku ňákýho tužingu, hned v úvodu jsem uvedl, že se jedná o výlev mých pocitů z dobré koupě..
    6) D-Fensovi děkuj iza zvěřejní, i když se to někomu nelíbí :-)
    7)Nic dalšího sem psát asi nebudu, tak buďte v klidu...tohle jsem prostě zveřejnit chtěl...

     
    Komentář ze dne: 05.12.2006 08:21:08     Reagovat
    Autor: alt - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Velmi pěkná diskuze
    Ja mam taky starou vrazdu - SAAB 9000 2.0l 110 kW "lehke" turbo z roku 1995 a take jsem trvale tercem kritiky otce a tchana a dalsich chytraku s feliciemi a fabiemi a je mi to uplne jedno. Docela me rozesmalo, kdyz jsem jednou vezl otce v desti a nestacil se divit, jak mi automaticka klimatizace krasne odmlzuje okna - najednou ji chtel do sve HTP taky... O tech lednich vedrech ani nemluvim. Navic jezdim prevazne dalnice, kde mam spotrebu obcas i nedejboze nizsi, nez HTP. Ale to se nesmi v CR rikat.
    Obavam se, ze pokud auto nezborim, tak do nej nikdy neinvestuji [za opravy + porizovaci cenu] tolik, co otec dal pouze za novou HTP [kupovali jsme oba dva auta ve stejnou dobu]. Ze ta moje plechovka neni se svymi 340 tisici najetymi km a 12 lety na krku vubec nikde rezava [kdyz pominu vyfuk] ani nema smysl uvadet. Planuji si vuz jeste nejmin 5 - 10 let nechat.
    Proste kazdy dela jak umi. Co clovek, to nazor.

     
    Komentář ze dne: 05.12.2006 09:08:02     Reagovat
    Autor: BorKur - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Velmi pěkná diskuze
    Srovnavate nesrovnatelne. Byl jsem spokojenym majitelem tehoz vozu ve verzi CD, dokonce jeste o par patku starsiho, pricemz jedinym kamenem urazu byla repase automaticke prevodovky. Nebyt me chyby na snehu, byl Saabik stale mezi nami..
    Lec k meritu veci - co se vybavy, komfortu interieru i jizdniho a prvku bezpecnosti tyce, nelze vubec "devititisicovku" s timto BMW srovnavat. Je pravda, ze jsou o neco drazsi nahradni dily, lec v jejich vydrz bych zase mel o neco vetsi duveru..

    Nicmene myslim, ze nikdo autora clanku nenapadal za to, ze si koupil, jak rikate, "starou vrazdu", ale spise se rade lidi (mne nevyjimaje) nepozdava argument ve prospech nefunkcniho ABS (napr. na Saabu jsem jej nevyuzival v lete, lec na zimu jsem trval na jeho zprovozneni) a tvrzeni o zavisti (nicmene kdyz jsem videl, ze na urcitych mistech - specificky potom ve vychodni casti nasi republiky zvane Morava - muze zavist budit i Renault Clio, dovedu si v urcitem sousedstvi predstavit i tuto situaci).

    Preji hezky den :)

     
    Komentář ze dne: 05.12.2006 09:23:35     Reagovat
    Autor: LK - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Velmi pěkná diskuze
    Souhlasím. Vůbec to na mně působí dojmem "a ty hrozny jsou stejně určitě kyselé". Netvrdím, že člověk tuny výbavy v autě nutně potřebuje, nicméně maje toho v autě docela dost, mohu myslím kvalifikovaně zhodnotit větu " Naopak nechybí mi: kůže, dřevo, ABS, ASR, EDS, ČSSD a ČSSD light, airbag u spolujezdce, navigace, xenony, kvalitní audio, mraky repráků…a další a další kraviny, který mě akorát rozptylujou..:-)".
    Kůže ani dřevo mě nikdy nerozptylovaly, jediné, co proti tomu můžu říct je, že dřevěný volant v zimě trochu studí, páč mám model bez vyhřívaného. To je vše, žádný problémy třeba s pocením na kůži apod. nemám.
    ABS, ASR, EDS (spíš tedy ESP) mi již párkrát zachránilo plechy, naposledy minulý týden, kdy mi nějakej kripl z vedlejší nedal přednost a já vyšvihl na mokré vozovce takový losí test, až jsem se divil, jak ta kára sedí a poslouchá.
    ČSSD v autě naštěstí nemám, to je jediné, k čemu se nemohu vyjádřit.
    Navigace mě moc nerozptyluje, ba naopak, člověk jede podstatně klidněji, protože nemusí neustále luštit všechny směrovky a hledat cestu v místech, kde to nezná. Pravda, nesmí se navigace sledovat jak televizní seriál, k tomu opravdu není určena.
    Xenony taky nerozptylujou, naopak, je s nimi prokazatelně lépe vidět než s halogeny.
    Kvalitní audio s mrakem repráků taktéž opravdu není něco, co by mě rozptylovalo a nechápu, jak by někoho mohlo.
    Znám třeba lidi, co jim vadí automat, ESP, klimačka apod., ale většinou pro své názory mají důvody (teda až na experty, co jim vadí automaty, přestože s ním nikdy nejeli, ale ví, že by nesnesli pocit, že "nemají auto pod kontrolou"). Čili opravdu to nelze zhodnotit jinak než "na lepší auto jsem nedosáhl, tak přesvědčím sebe i ostatní, že by lepší bylo jen pro zlost.".

    JInak autorovi gratuluju k autu, protože osobně bych také namísto naleštěné HTP volil něco jako on. Ostatně dodnes si pamatuju můj pocit úžasu z luxusu, jaký mi kdysi nabídla Xantie VSX po prodeji Sierry (a předtím ta Sierra, co vystřídala Formana), dnes se tomu jen usměju.

     
    Komentář ze dne: 07.12.2006 15:22:39     Reagovat
    Autor: Kuba R. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Velmi pěkná diskuze
    Trošku to opět objasním (to ABS)...nejsem úplnej magor... jde mi o to, že za sucha jsem rád, že ho nemám a na sněhu ho dokážu oželet.. Mám naježděno přes 500.000 km bez škrábnutí a vyzkoušel jsem už cca 100 typů aut a asi 40 motorek...řídím každej den a baví mě to. Auta a motorky pro mě nejsou jen dopravní prostředky z A do B.. Několik krizovek jsem již zažil a jelikož nezmatkuji a za jízdy nežeru bagetu, nešteluju rádio, neokřikuju haranty, nehulim, netelefonuju, nepiju kolu od Meka, necumim do mapy, nespim...atd...atd.. davam vic pozor na cestu a na to co se deje okolo celeho auta.. kdyz je krize neudelam to, ze "zahamstnu" brzdu a tri dalsi vteriny cekam na naraz, ale brzdim co to da, pak povolim, uhnu (pokud lze kam) a pak brzdim, nebo naopak ujizdim...spousta ridicu v tu chvili ztrati nervy, dupne na brzdu a ceka co bude...(pro ne je ABS idealni pomucka) Pro me, jako pro cloveka, ktereho bavi obcas blbnout, delat s autem kraviny, zamachrovat...atd..:-)) je ABS jen pomucka k nicemu...Opakuji: nejsem zadnej devatenactiletej ucen, co si koupil brutal srot Bawopyco, ale kluk, kterej si na nej vydelal, ma z nej radost.. Rizeni je moje hobby..takze asi tak..uz to pochopte a nehledejte furt naky mouchy, co by jako slo o me jeste votrit... :-))

     
    Komentář ze dne: 07.12.2006 15:45:57     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Velmi pěkná diskuze
    "Opakuji: nejsem zadnej devatenactiletej ucen, co si koupil brutal srot Bawopyco, ale kluk, kterej si na nej vydelal, ma z nej radost"

    Nechci dale rypat, ovsem tyto dve varianty se vzajemne nevylucuji.

     
    Komentář ze dne: 07.12.2006 15:54:38     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Velmi pěkná diskuze
    Když jsi vyzkoušel 100 typů aut, pak nerozumím tomu, proč píšeš test zrovna na tenhle "průměr-ve-všem".

    Chceš to pochválit? Fajn.
    Koupil sis starou vránu, která se dřív nebo pozdějc změní v hrobku (pokud sis ji koupil na ježdění) a nezachrání to ani +/- rozumné peníze ani hodiny v garáži. Až ji vyhodíš, budeš v mínusu a nedostaneš za ni víc než na jednu pořádnou pneumatiku bez ohledu na to, kolik desetitisíců jsi v ní utopil.

    Ale pokud jsi na tom tak jako já s motorkama, tak tomu docela rozumím. S tím rozdílem, že když se chci povozit, tak si na to koupím/půjčím správnej aparát a netrápím něco, co na to nemá, protože takové poježdění je moc vydřený jak ze stroje, tak z řidiče (nepřesný podvozek apod.), opotřebovává se tím materiál, který je nutno dýl a dráž udržovat...a dlouho mě to proto nebaví.

     
    Komentář ze dne: 07.12.2006 16:14:02     Reagovat
    Autor: kuba r. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velmi pěkná diskuze
    vy mi kua davate, chlapi...
    opakuji, nepsal jsem test, ale zkusenosti a pocity z dobre koupe ne zas tak prumerneho auta... (Co jsou potom takovy FAbie, Corsy, Toleda, Feldy, Oktavy, Clia, Pažouti,....??)

    Nejsem zadnej pisatel, ani vtipnej kritik hip-hopu, ani sustakek a kamionů...prostě mám z auta radost, nemám rád ABS a jiný, podobný pomocníky řízení a to je celý...proste jsem to tu takto vyzvracel... :-)))

    K motorkám... nejvíc jsem nalítal na Hornetu, hodně na XJR1300, zkusil jsem CBF1000, Yam.Dragstar1100, z plasťáků Fároše i Kosa, a na cca dalsich 20-30 motorkach jsem popojizdel (cca 10km na ruznych srazikach a vejletech...) v Autech to samý... od Fiata 125p až po Mercedes S600...

     
    Komentář ze dne: 07.12.2006 16:25:24     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velmi pěkná diskuze
    Co jsou Fabie, Corsy a spol.? Odpověz si sám, pokud jsi nějak schopen definovat střed v takovém odvětví jako jsou automobily.

    Když si vemu třeba Aston Martin jako špičku a Š120 jako dno, tak není Tvý BMW nijak daleko od středu, tedy od těch Fabií a Pažoutů, že? 8o)

    Ad Motorky: Koukám...a on další hondista 8o) Ne, nic ve zlým.

     
    Komentář ze dne: 08.12.2006 12:31:05     Reagovat
    Autor: Kubaaa - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velmi pěkná diskuze
    Hondista... :-))) To je jasny...miluju, kdyz to jede na rejzi a ma to sikmy voci... Nevim, Hondičky mi asi sedly nejvic, mam k nim nejvetsi duveru..i kdyz designove jsem uplne hotovej z Duken.sucha spojka, zvonky....ale jezdit na tom bych nechtel...

    K tvymu stredu: Na levy strane tvy Gausovy krivky jsou Shade a napravo Vanquish... Uprostred mam treba Pazouta 406... Na 4/5 mam to svy Bawo a zbyly interval jsou limuziny a supersporty...jejich objemove min nez spousta nemastnych a neslanych kar v prvnich trech petinach... :-))

    Hawgh with Hoooondááááááá :-))

     
    Komentář ze dne: 08.12.2006 12:59:10     Reagovat
    Autor: tino - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Velmi pěkná diskuze
    Tak to jsem na tom se SAAB 9000 CSE 2.0LPT o něco lépe. Mám ho totiž z roku 1996 a nalítáno má 300tis. a kousek. Ale za fabku bych ho rozhodně neměnil. Když mám řidiče, sedím vzadu a lebedim si jako v obýváku. ;)

    Komentář ze dne: 05.12.2006 09:56:21     Reagovat
    Autor: JaneCk - Neregistrovaný
    Titulek:Nechápu
    Lidi, já fakt nevím. Kluk si chtěl udělat radost, asi taky nemá hned třeba 200 tis. na lepší ojetinu, či snad nové auto a vy ho tu, někteří hned tak sjedete. Třeba není u něj, jako u některých, hlavní prioritou, mít nějaký super kočkolap. A rozhodně bych nevrazil 250 tis např. do Fábie, ale taky bych vzal ojeté. A klidně BMW. A předsudky typu BMW - drahé díly, Škoda - levné díly... Prosím Vás, nenechte se vysmát :-)). Toť můj názor, nikomu ho nevnucuji, tak samo, jako autor nepíše, že ten bavor je NR. 1

     
    Komentář ze dne: 05.12.2006 12:04:36     Reagovat
    Autor: P.K. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Nechápu
    Předsudek "Škoda - levné díly" platí zřejmě pro auto typu favorit, felicia. U novýho auta dáte třeba jenom za nový zpětný zrcátko tolik, že by za to byla půlka favorita ;-)

    BTW zrovna dneska jsem čet srovnání fabia vs. ibiza vs. peugeot 206 na auto.zpravy.cz ve smyslu "kupujeme ojetinu". Zajímavý počtení.

     
    Komentář ze dne: 05.12.2006 12:09:53     Reagovat
    Autor: Libor - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Nechápu
    Myslim, ze se staci zamyslet nad srovnanim ceny tech "levnych dilu" s jejich naklady na vyrobu a pochopime, proc jsou starsi auta znacky Schade na druhem miste zajmu zlodeju hned za vozy materskeho koncernu VW

     
    Komentář ze dne: 05.12.2006 16:44:44     Reagovat
    Autor: Eraser - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Nechápu
    Aniž bych chtěl obhajovat značku Škoda (nic proti ní nemám, ale je to jen jeden z mnoha výrobců osobních aut a nechápu to české zatížení na tyto auta), tak příčina krádeží starých škodovek nebude asi ani tak v tom, že díly jsou drahé, jako v tom, že těch aut je prostě hodně, tudíž je i největší poptávka po náhradních dílech na tyto vozy.

     
    Komentář ze dne: 05.12.2006 19:45:39     Reagovat
    Autor: P.K. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Nechápu
    To máš tak, v Česku je to samá škodovka, v Rusku lada a ve Francii peugeot nebo citroen. Prostě je tady vysoká hustota škodovek, dřív byly snad i levnější než zahraniční auta, tak je lidi brali. Nejspíš je lidi berou furt, nebo jde většina na export, jinak si cenovou politiku Škoda auto neumim vysvětlit.

    Komentář ze dne: 07.12.2006 21:04:52     Reagovat
    Autor: Viking - Neregistrovaný
    Titulek:Neco o BMW
    Opravdu nechapu ty lidi co to takhle odsuzujou. Nejaky prikladek na rozdmychani dalsi ostry debaty

    Otec mel BMW 318 E36 najeto 500 000 km a teprve pri tomhle poctu kilometru se zacali ozyvat hydrostercle, a to proto ze s tim celou dobu jezdil na plnej plyn kazdej den a to auto nijak nesetril. Coz znamena ze kdyby se o to staral vice a nedaval mu takovou hulbu tak verim ze to auto najede i tech 800 000 km o kterejch jsem u e36 benzinu taky slysel ale nemuzu potvrdit. Jinak u ty bezpecnosti, tak otec s tim sel ve 150 x-krat pres strechu bylo to bez airbagu a krome odrenin od pasu mu nic nebylo.

    V dnesni dobe povazuji koupi noveho auta za zbytecnost kdyz za daleko mensi prachy muzete mit vice muziky.

    Komentář ze dne: 08.12.2006 12:41:06     Reagovat
    Autor: Kuba R. - Neregistrovaný
    Titulek:Jeste k cene
    Letos jsem ho za 70 tis. koupil...predpokladam, ze tak 2-3 roky ho chci mit...(nikdy bych nemel auto do uplnyho rozpadu...jakmile citim potrebu nebo neco zacne zlobit, okamzite se toho zbavuju, dokud je cas...) predpokladam tedy, ze ho tak za 2-3 roky strelim za cca 40-50 tis.. k tomu si prihodim svejch nasetrenejch 20-50 tacu a koupim si treba uz petku z roku 1997-8, ktery v ty dobe (r. 2009) budou tak za 70-100 tis...a pak uz to znate...v roce 2010 dovolena v Jugoslávii, pak povýšení, druhý dítě... :-)))

    Komentář ze dne: 10.12.2006 18:04:49     Reagovat
    Autor: JirkaK - Neregistrovaný
    Titulek:Poznámka
    Ta baterka v kufru není jen tak z rozmaru, ale je to u všech BMW a Mercedesů, co znám. Z prostého důvodu - kvůli lepšímu vyvážení. Prostě těch pár kilo váhy je pro jízdní vlastnosti užitešnější vzadu.

     
    Komentář ze dne: 10.12.2006 18:25:19     Reagovat
    Autor: corona - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Poznámka
    U řady E30 (82-94) měly baterku vzadu jen některé šestiválce.
    Pro lepší adhezi v zimě se jako příslušenství prodával i spec. balast k uložení do rezervního kola.
    U BMW věnují takovým detailům značnou pozornost.

    Komentář ze dne: 13.12.2006 22:27:10     Reagovat
    Autor: honzaGood - Neregistrovaný
    Titulek:spotřeba
    Tady autor se chlubí spotřebou... ale ono to nebude tak horké. E36 2.0 rozhodně bez vanosu nebere 8-10. 10 to bere při 120 klidná noha. Město 14,4. Kamarád to má. Sice tedy v automatu, ale to by se němělo dramaticky lišit. maximálně tak o litr řekl bych. palubní počítač i průtokoměr ukazují jasně. po dálnici to pod 10 nejde. při 90 to těch 8-9 bude brát, ale při prasení, či závodech na dálnici to bere 15. maximálně to jede 205 se 3 lidma na palubě.

    Komentář ze dne: 28.12.2006 14:33:41     Reagovat
    Autor: Cobretti - Neregistrovaný
    Titulek:nahradne diely na BMW ? prosim o radu..
    Chlapi rozmyslam nad 320d z roku 2000...poradte mi prosim, ako sa na BMW auta zhanaju suciastky, ake su drahe, kde je na to nejaky najlepsi shop ? Ake mate skusenosti ?

    Druha otazka je radio. V BMW do roku 2001 vsade davaju radia len s kazetovym prehravacom. Ked som dnes volal do BMW predajne tak mi ten kreten ponukol " najlacnejsie" radio s CD za "pouhych" 25 tisic korun slovenskych.Daju sa pouzit aj alternativne radia ? Neni problem s montazou ?

    Dik vsetkym co poradia.

    M.

     
    Komentář ze dne: 03.01.2007 08:14:17     Reagovat
    Autor: krakatit - Neregistrovaný
    Titulek:Re: nahradne diely na BMW ? prosim o radu..
    mrkni na www.bmwklub.cz

     
    Komentář ze dne: 13.06.2007 22:20:34     Reagovat
    Autor: estebak filantrop - Neregistrovaný
    Titulek:Re: nahradne diely na BMW ? prosim o radu..
    mam neco podobnyho - s dily normalne neni problem, ceny sice nejsou skodovacke, ale problemy povetsinou zadne (na starem '89 to bylo za cca tisicovku previnuti alternatoru, na tomhle '99 zatim nic), samozrejme to servisujes u Pepy v garazi a ne u nenazranych baworu - audio: mp3 prehravac+"kazeta" nebo "iRock" FM vysilac, bastleri si mohou vyvest vstup primo, a nenosis pakle s cedecky ktere se v aute furt spini

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.