Interplanetární síť NEGANET, last info 11.12.2588
Ukázka z nově vydané knihy nakladatelství XOAZ :
Titul : Listina zmrdskych prav a lidskych povinnosti
Vydání 3 , edice TEMNÁ HISTORIE LIDSTVA, rok 2588, komentováno
Hlava první
Článek 1.
Jediná práva na všechno, na co dokáží dosáhnout, mají zmrdi. Všechna
soudní rozhodnutí lze zvrátit jejich podplacením.
Lidé mají pouze povinnosti, které jim může určit kterýkoliv zmrd.
Zmrdi obývali oddělená sídla, tak zvaná běsnýscentra. Vstup byl povolen
pouze s krevetou s implantovaným čipem pro jejich identifikaci. Nevíme
proč si zmrdi oblíbili právě tyto mořské tvory, ale je jednoznačně dokázáno
že bez krevet nebyli schopni existovat.
Lidé do běsnýscentra směli pouze na zvláštní povolení. Jejich oblek
byl pravděpodobně vybaven servomotory pro zvýšení fyzické výkonnosti (
tzv. motérky ) a jako odznak své příslušnosti nosili nástroj „lapota“.
Pravděpodobně šlo o jednoduchý robotický manipulátor řiditelný i na dálku.
Ostatně dle tohoto nástroje byli některými zmrdy i nazýváni.
Článek 2
Stát je založen na zmrdsko-kariérním-análním principu. Zmrd smí udělat
cokoliv aby postoupil v kariérním pavouku.
Kariérní princip byl základním článkem zmrdské společnosti. Dle všeho
každý zmrd toužil po co nejvyšším umístění na tzv. pavouku. S tímto umístěním
souvisel i oblíbený sport zmrdů zvaný „rektální alpinismus“. Nikdo již
dnes neví v čem spočíval jeho princip a pravidla. Můžeme se jen dohadovat
že zmrd úspěšný v tomto sportu dosáhl povýšení i v „pavouku“.
Běžné byly rituální popravy neúspěšných nadřízených a kolegů.
Článek 3
Státní moc lze uplatňovat kdykoliv se zmrdům zlíbí.
Zde je vidět že státní moc byla sice absolutní, ale její organizace
veskrze nulová – přesto systém nějakým způsobem fungoval a nesklouzl k
anarchii.Tento neuvěřitelný jev se stále zkoumá.
Článek 4
Povinnosti mají pouze lidé. Zmrdi pouze práva , přičemž jakoukoliv
povinnost mají jenom dobrovolnou.
Počet asistentů a sluhů je určen postavením zmrda na kariérním pavouku.
Zde je jasně definována role člověka ve zmrdské společnosti. Běžný
zmrd se na člověka díval pouze jako na cosi o málo víc než zvíře. Tento
názor se proplétá celou listinou a koneckonců celou zmrdskou společností.
Na přelomu 20. a 21. století dokonce vycházely i příručky jak být úspěšným
zmrdem – v té době se jim říkalo „lajfstajly“. V dochovaných fragmentech
lze nelézt řadu definicí a nutných potřeb : noutbúk, mobajl, tédéí f plný
palbě, pauvrpojnt a další.
Článek 5
Právo na možnost zezmrdovatění má pouze kříženec zmrda a člověka.Čistokrevný
člověk toto právo nemá. Může se stát pouze vohnoutem nebo ichtylem.
Ještě nejsou k dispozici jednoznačné důkazy o tom jak byla prováděna
selekce – vzhledem k tomu že bilogicky byli zmrdi a lidé totožní ( i když
některé práce hovoří o genu „blbosti“ obsaženém ve zmrdí populaci ) bylo
to zajisté obtížné.
Jako nejpravděpodobnější se jeví existence globálního-totálního-identifikačně-sledovacího
systému.Tento sytém registroval každý pohyb a činnost každého jedince (
vznikl v zemi JŮSEY). Zmrdi jej převzali pod svoji kontrolu a po doplnění
genealogie o kariérní ukazatele mohlo dojít k selekci obyvatelstva.
Není známo co bylo příčinou vytvoření tohoto systému, ale můžeme
se domníva,t že pokud by nevznikla nadvláda zmrdů, díky tomuto systému
by mohlo dojít k něčemu mnohem horšímu – ač to zní dosti paradoxně.
Hlava třetí
Práva národnostních a etnických menšin
Článek 24
Příslušnost ke kterékoli národnostní nebo etnické menšině je zbytečná
a netoleruje se, pokud z toho nevzniká prospěch zmrdské společnosti. Práva
nemají žádná.
Jejich jazyk, zvyky a kultura jsou bezcenným odpadem, který je používaný
jen v případě prospěchu zmrda.
Zde dochází k zajímavému paradoxu. Narazili jsme i na termíny „politická
korektnost“ a „pozitivní diskriminace“, přičemž ten druhý je naprostým
logickým absurdnem. Je však zajímavé že oba pocházejí z předzmrdí éry.
Je tedy možné že původní význam byl docela jiný a zmrdy překroucen do obludné
podoby pro ně typické.
Profesor Tála, ředitel zmrdologické sekce antropologického muzea v rozhovoru
pro Neganet info :
Bádání po významu slova zmrd přineslo nečekané výsledky. Při
pátrání jsme v archivních serverech narazili na spojitost tohoto slova
se sexuální aktivitou. Práce profesora Marlena, který tvrdil že to bylo
od enormní sexuální výkonnosti zmrdů byla zavržena, zejména díky novým
a překvapujícím objevům.
Ve dvacátém století se tohoto slova používalo běžně jako nadávky. První
zmínky o jeho použití jako označení pocházejí ze stejné doby jako předpokládaný
vznik prvních zmrdů – tedy začátek 21. nebo konec 20. století.
Označení druhu jako zmrda došlo teprve tehdy, kdy zmrdi ztratili schopnost
úsudku. Vzhledem k tomu že byli tímto slovem označováni stále častěji,
došli k závěru že jsou jiný živočišný druh a že je lidé nějakým způsobem
uctívají.
12.11.2004 BurtonBell + QWAS