D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    téma * Test: Citroën C2 1.6 VTR
    Vydáno 06. 06. 2010 (13073 přečtení)

    Nevím proč, ale malý černý Citroën jsem si zafixoval v souvislosti s teplou menšinou. Patrně za to může zážitek z mého dětství, kdy řiťopich v černém AXu jezdíval navštěvovat toho pána, co bydlel u nás v ulici a "byl nějakej jinej".

    Takže si na něj kluci dávejte pozor. Byly to idylické doby, homouš byl prostě teplej a ne duhovej a AXo vypadalo v záplavě škodovek a žigulíků jako rebelie na kolech.

    Předmětný kchár byl Citroën C2 VTR a jak jsme k němu přišli. Mojí wife interceptor německého původu dosáhl stáří deseti let, což je asi třikrát více, než se počítalo, když ho vyrobil turecký dělník v Ellesmere nebo jak se ta prdel jmenuje. Každopádně už jsem na něm vyměnil kdeco, přičemž opravy připomínají transplantaci jater u křečka. Mám moc velké ruce, jako kakaový soudruh Kraus, na to, abych opravoval tak malá auta. Ženuška zatoužila po něčem malém a sportovním, a pak se v naší sociální síti objevila tato našlápnutá lentilka. Auto po prvním majiteli mělo najeto pouhých 36.000km a bylo tedy jako nové, to vše za nějakých 130k. Takže se nám to jevilo jako dobrá koupě a na nějakou dobu jsme si ji půjčili k odzkoušení.

    C2 mělo být stylovým pokračováním známé kachny 2CV, ke které se také tvarově hlásí. Specifikace kachny byla, že sedlák musí dovézt vejce - slepičí vejce - po polní cestě nerozbitá. U C2 VTR by patrně specifikace zněla, že frikulín musí dovézt Nokii z paneláku až do klubu, aniž by nahlásila SIM error. Výroba C2 byla ukončena v únoru 2009, někde ji dosud lze získat jako nové nebo předváděcí vozidlo. Existenci C2 společně s C1 na jednom trhu bych pokládal za nepochopitelnou. Ačkoliv se automobil začal vyrábět v roce 2003, na jeho vnějším vzhledu se nezměnilo téměř nic a dlužno dodat, že zevnějšek zůstává podnes atraktivní.
     
    Model VTR se od standardních C2 odlišuje pohonným agregátem, který je tvořen šestnáctiventilovou zážehovou šestnáctistovkou o výkonu 80kW ve spojení s převodovkou Sensodrive. Zní to jako "mám pro vás dvě zprávy, dobrou a špatnou". První část věty by byla skvělá zpráva, protože každého napadne, že šestnáctistovka bude s tímto zloprckem pořádně cvičit. Špatná zpráva je představována robotizovanou pětistupňovou převodovkou Sensodrive. Představte si to asi tak, že z motoru vede drát do malé budky, kde sedí ospalý revmatický odborář. Pokaždé, když otáčky dosáhnou 3500 rpm, rozsvítí se odborářovi žárovička a on vyšlápne spojku a přeřadí. Jenže to dělá neochotně a hrozně po-ma-lu. To spolehlivě neguje přednost představovanou výkonným motorem. Sensodrive lze tlačítkem na středovém panelu přepnout do sekvenčního módu a pak lze řadit pákou nebo pádly pod volantem nahoru a dolů, je to ovšem jen minimálně rychlejší než to nechat na automatice.

    Když se teda u Citroenu rozhodli vyprodukovat kchůl hothatch, tak je taky napadlo tomu pořádně přitvrdit podvozek a tak frikulínovo Nokia nezůstane v klidu. Podvozek je tvrdej a tak je správně, snad až moc správně v tomto případě.

    Dobrá zpráva také je, že auto není vevnitř malé. Dopředu se vejdou dva dospělí cestující, aniž by nějak výrazně strádali. Na zadní sedadla se vejdou tři somálské děti nebo dvě hadí ženy, ale u tohoto auta se s používáním zadních sedadel asi moc nepočítalo. Přesto mě relativní dostatek prostoru vpředu překvapil, například ve srovnání s fabií, která je co do vnějších rozměrů o kategorii výše, ale vevnitř je na tom skoro stejně. Halt opovrhovaní žabožrouti asi nemají v hlavě tak nasráno jako elita automobilového průmyslu z Boleslaw Werke. Auto ale zase nemá kufr, tedy pokud pomineme určitý prostor za zadními sedadly o objemu většího truhlíku na květiny, kam se vejde jen deštník nebo krabice s pizzou nastojato. Určitou zajímavost představuje vyklápěcí zadní čelo, které je dvoudílné a jeho spodní část se vyklápí dolu podobně jako u Škody 1203. Zadní sedačky se dají posunout dopředu, tím se kufr o něco zvětší, ale současně se automobil stane dvoumístným. Auto má příjemně tvarovaná poměrně úzká sedadla v atraktivní kombinaci barev a celý vnitřek je poměrně povedený až na panel s přístroji, který nějaký obsedant zkomplikoval až k úplné nepřehlednosti. Otáčkoměr, rychloměr, ukazatel stavu paliva, teplota vody, teplota a tlak oleje na samostatných přístrojích, jednoduše, přehledně, jasný, buci?

    Jak se s tím jezdí? Hlavní problém je bezesporu SensoDrive. Řadí pomalu a auto během řazení ztrácí rychlost. Sice neškube tak hrozně jako Smart, ale škube. Automobil se pohybuje přískoky, během zrychlovací fáze silná jedna šestka postrčí auto dopředu, aby ho vzápětí Sensodrive zpomalil. Taková jízda samozřejmě nikoho nebaví a neuspokojí. Neříkám, že převodovka Selespeed u Alfy Romeo, MTA v Opelech nebo DSG ve Volkswagenech je nějak super, podle mě je to všechno zbytečné poruchové haraburdí, ale tohle je ještě o úroveň níž. Druhý problém je podvozek, respektive odskakování zadní nápravy. Zadní část auta je příliš lehká. Předchozí majitel "naší" C2 to ještě pořádně zazdil nízkoprofilovými pneumatikami, aby to byl ultra tvrdej kchór. Odtrhnutí zadku přicházelo bez varování a s dutou ranou, jako by někdo udeřil do střechy PET láhví. Po odtržení zadní nápravy se stabilita rychle sama obnoví, nutná je pouze korekce směru, nikoli zpomalení. Začátečník by však s takovým autem nutně měl obrovské potíže. Zdrojem dalšího negativního vjemu byl značný hluk od kol a aerodynamický hluk při rychlostech nad stovku, čili pořád.

    Také se projevovala značná snaha jiných "motoristů", či spíš zakomplexovaných pitomců, si předjetím agresivně tvarovaného VTR dodat sebevědomí. VTRko je pro ně snadná oběť. Nelze efektivně podřadit a tudíž také nelze efektivně předjíždět. Sensodrive má sice kickdown a při plném plynu podřadí samo, někdy záhadně i o dva stupně, ale trvá to snad celý týden. Rychlá jízda s VTRkem vyžaduje cit a schopnost pomocí pedálu plynu automatu pomoci k tomu, aby řadil s co možná nejmenší ztrátou, protože když jedno řazení trvá třeba vteřinu a za jednu cestu řadíte třeba třicetkrát... víte kam mířím. Opět nic pro začátečníky. Pozitivní naopak byly úplně mega brzdy, svým účinkem předčící vše, čím jsem kdy zkoušel zastavit. Celkově byla agilita malého Citroenu výborná, přičemž Sensodrive zbytečně komplikuje takové samozřejmé věci jako projíždění zatáček pod plynem.

    Sex v Citroenu C2 nepřipadá v úvahu, a to ani konvenčním, ani jakkoli alternativním postupem.

    Výhrady mám i k dílenskému zpracování. Po otevření kapoty jsem překvapeně hleděl na podběhy v barvě základního plechu místy pocintané černou barvou, jak to věčně nesoustředění Marokánci stříkali. Interiér vyladěný různými doplňky pro špičkovou verzi VTR hyzdí vyčnívající hlavy šroubů na úchytech pásů. Přechozí majitel eliminoval skřípání interiérových plastů pomocí homemade "šprajců", například z dřívek od nanuka. Na to, že modely VTR a VTS měly být výkladní skříní řady C2, to celé vypadalo značně industriálně.

    Celkově - C2VTR 1.6 je zajímavé auto, ale ne pro toho, kdo má auta rád. Sensodrive snad musela vymyslet Kateřina Jacques, jinak si nedovedu vysvětlit, že funguje tak blbě. Dovedu si ale zase představit, že by to auto nadchlo nerda, který vyhledává auta nacpaná moderní technikou proto, že tam ta technika je a není pro něj důležité, jak to celé funguje. Každopádně, tenhle nerd bude muset umět řídit, pokud do toho sedne naprostý začátečník, může se stát, že se s tím někde vybourá. Pro toho, kdo vyhledává radost z jízdy a je mu jedno, jakými prostředky se k ní dobere, je C2 VTR propadák a měl by sáhnout po ještě raritnější variantě VTS, která postrádá pošahaný automat Sensodrive. Jinak dobrý. Škoda, že se tohle auto nerozšířilo víc, protože na něm nepochybně něco je. Pro cestování po městě je to bezesporu zajímavá volba.
     
    C2 VTR jsme tedy nekoupili a s díky ho vrátili do rukou jeho majitele. S čím bude wife jezdit, až se jí ta plechárna rozsype, to je pořád ještě otevřený.
     
    Během psaní článku jsem se potřeboval podívat na domovské stránky společnosti Citroen. Bylo mi sděleno následující:
     
    Appliance Error (internal_error)
    Appliance Error
    An unrecoverable error was encountered :
    This problem is unexpected. Please use the contact information below to obtain assistance.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Erreur Appliance
    Une erreur irrécupérable s'est produite :
    Ce probl?me est inattendu. Utilisez, s’il vous plaît, les coordonnées ci-dessous pour obtenir de l'aide.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Falta Appliance
    Un falta irrecuperable fue encontrado :
    Se trata de un problema inesperado. Por favor, utilice la información de contacto para obtener asistencia.
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    Appliance Fehler
    Ein nicht behebbarer Fehler aufgetreten :
    Dieses Problem ist unerwartet. Bitte nutzen Sie die Kontakt informationen unten Hilfe zu erhalten.
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
     
    Nevím čím to je, ale zdá se mi, že to s obsahem článku tak nějak souvisí.


    06.06.2010 D-FENS


    Související články:
    Zkušenosti: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI (22.11.2015)
    Dvě BMW 135i (22.11.2015)
    Zkušenosti s Volvem C70 2.0T cabrio, r.v. 2000 (17.05.2015)
    BMW 650i (10.05.2015)
    Opel Meriva 2006 – jede, brzdí a svítí (19.04.2015)
    Zkušenosti: Mexický Ital (29.03.2015)
    Zkušenosti: VW New Beetle 1.9 TDI-PD 77 kW (25.01.2015)
    Zkušenost s Octavií II 1,6TDI 77kW (18.01.2015)
    Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po čtyřech letech a 60kkm (13.01.2015)
    Jeden den s Hyundai i30 1,6 automat hatchback (04.01.2015)
    Renault Grand Espace (Pičus Magnus) (20.11.2014)
    Zkušenosti: Seat Ibiza Mk.4 1.4-16V (24.08.2014)
    Zkušenosti: Fiat Dobló 1,3 MultiJet (01.07.2014)
    Zkušenosti: Citroën Saxo 1,5D r.v. 2000 – Rudá střela (25.05.2014)
    Zkušenosti s VW Passat 2.0 TDI 103kW (13.04.2014)
    Octavia 3 – cena za překvapení (16.03.2014)
    Městochod (Škoda Citygo) (16.02.2014)
    Nissan Leaf - stroj času (09.02.2014)
    Zkušenosti: Ford Puma 1.6 (2001) (12.01.2014)
    Hyundai I30 Kombi New Generation (01.01.2014)
    Zkušenosti: Ford Mondeo 2.0 TDCI 85 kW, 2004 (16.11.2013)
    Lesk a bída Octavie 2 - 1.6 TDI (25.08.2013)
    Dvě stě dvacet dva tisíc stříbrných šípů (Citroën C5 HDI) (11.08.2013)
    Jeep Wrangler JK Unlimited (22.07.2013)
    Zkušenosti: Nový sen českých rodin (Octavia III 1.6 TDI CR) (07.07.2013)
    Dvé rodinných citronů (Citroën Jumpy a C8 V6) (14.04.2013)
    Zkušenosti: Clio III 1.2 TCe - Žabožroutí fóbie (07.04.2013)
    Subaru Forester ’98 rok poté (05.04.2013)
    Kredenc 806 (01.04.2013)
    Zkušenosti: BMW 324TD E30 (10.02.2013)
    Mazda 323F BJ 1.5 (2000) (06.02.2013)
    Zkušenosti: Ford Transit 2.5 TD (26.08.2012)
    Žrout (Hyundai Grandeur 3.3i V6) (15.07.2012)
    Test: Subaru Forester ’98 2.0/90kW (imported) (02.04.2012)
    Subaru Outback 3.0R (12.02.2012)
    Zkušenosti:Mazda 323F BG 1.8 16V (mrkačka) (29.01.2012)
    1965 Oldsmobile Jetstar I + video ze Dne mobility (23.01.2012)
    Zkušenosti: Škoda Octavia II 2.0 TDI PD (15.01.2012)
    Chrysler Neon II (18.12.2011)
    Dodge Challenger SXT 2012 (11.12.2011)
    Zkušenosti: Ford Focus ST (27.11.2011)
    Hřmící myš - Mitsubishi Colt VI 1.1 (14.11.2011)
    Mitsubishi Galant 2.5 V6-24 EA5A (06.11.2011)
    Zkušenosti: Malé „zlé“ béemvé 323i (E46) (27.10.2011)
    Zkušenosti: Hyundai i30cw 1,6 CRDi (16.10.2011)
    Když seňora chlastá – Seat Altea XL 1,4 TSI (07.10.2011)
    Recenze Ford Galaxy 2001 2.3 DOHC (22.08.2011)
    Zkušenosti: Honda Civic Aerodeck 1,4iS (07.08.2011)
    Zkušenosti: VW Passat B5.5 TéDéí (17.07.2011)
    Felicia, s vrakem do nového tisíciletí (26.06.2011)
    Pirát Kchar: Mercedes Benz E500 (W211) (05.06.2011)
    Skúsenosti Peugeot 206 1,4 HDI (15.05.2011)
    Zkušenosti: Volkswagen Golf V 1.4 TSI 121HP (08.05.2011)
    Zkušenosti: „Vitamín“ C (Mercedes Benz W202) (01.05.2011)
    Skúsenosť: FIAT Brava SX 1.9JTD (01.05.2011)
    Zkušenosti: Renault Avantime (24.04.2011)
    Zkušenosti: Daewoo Nubira II 1.6 76kW (24.04.2011)
    Test: 1.2TSI + Seat Leon II (10.04.2011)
    Návod na psaní autorecenze aneb Jak psát test (27.03.2011)
    Hyundai Sonata 2,4i Elegance – proč a jak jsem k ní přišel & (06.03.2011)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia, 150.000 km (13.02.2011)
    Dacia Solenza – rumunský omyl nebo tip na výhodný nákup? (30.01.2011)
    Zkušenosti s korejskou raketou Kia Sephia 1,8 (23.01.2011)
    Zkušenosti Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po 4000 (09.01.2011)
    Zkušenosti: Peugeot 407 sw 2.0 HDi 100kw (02.01.2011)
    TEST: Ford Focus ST 225 feat. zkušenosti s prodejcem (12.12.2010)
    Zkušenosti: Seat Arosa 1.0 (21.11.2010)
    Zkušenosti: SAAB 900 NG 2.0 (24.10.2010)
    Test: Peugeot P 206 CC 1,6 – 16V (19.10.2010)
    Nissan Primera P11 GT (17.10.2010)
    Octavia II 1.6 75 kW – zkušenosti po 100.000km (26.09.2010)
    Zkušenosti: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi (30.08.2010)
    Citroen ZX, něco o VOV a AutoESA (11.07.2010)
    Domazdíno (20.06.2010)
    Autíčko s píšťalkou: Golf VI 1.4 TSI (118kW) Hájlájn (23.05.2010)
    Hyundai i30cw - škodná v říši okřídleného šípu? (17.05.2010)
    Test: Da nigga hustokchár (09.05.2010)
    Test: BMW 525i E60 (09.05.2010)
    Trauma za volantem: Škoda Fabia II 1.4 TDi PD (08.05.2010)
    VW Polo 1.4 Tdi – jízdní dojmy (25.04.2010)
    Zkušenosti: Peugeot 106 1.6-16V GTI (14.02.2010)
    Zkušenosti: Harley Davidson Sportster 883 (31.01.2010)
    Zkušenosti: Ford Escort RS2000 (1995) (17.01.2010)
    Subjektivní (tudíž moje) recenze Citroenu C5 2.0i (03.01.2010)
    Octavia - přilejeme oleje do ohně :o) (28.12.2009)
    Skúsenosti: Honda Accord Sport 2.0 (29.11.2009)
    Zkušenosti: BMW 318is (21.11.2009)
    Jaguar X-Type 2.1 V6 SE r.v. 2002 (01.11.2009)
    Zkušenosti: Fiat Brava SX 1.4 a 75tkm (25.10.2009)
    Zkušenosti: Audi TT 1.8T (25.10.2009)
    Test: Seat Leon II 1.4-16V 63kW (18.10.2009)
    Zkušenosti: Honda Civic 1.3 hatchback (11.10.2009)
    Zkušenosti: Peugeot 106 (04.10.2009)
    Zkušenosti: Opel Astra G 2.0 DTI (28.09.2009)
    Lehčí pojednání o nesmrtelné Škodě 1203 (17.08.2009)
    Drákula - Dacia 1310 Break (09.08.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 (02.08.2009)
    The heartbeat of America: Camaro (19.07.2009)
    Nissan Tiida, aneb vůz, který nikdo nechce (06.07.2009)
    Test: VW Golf III 1.4 (31.05.2009)
    Test: Fiat Palio 1.2 (04.05.2009)
    Zkušenosti: Seat Ibiza 2009 (22.03.2009)
    Test: ZuFuss 2.0 BioPower (28.02.2009)
    ŠeSTihvězdičkový výběr (08.02.2009)
    Dlouhodobé zkušenosti s Audi A6 Avant Quattro 2.5TDi (11.01.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 Zetec (04.01.2009)
    Test: Seat Ibiza 1,4 16V @ Tenerife (07.12.2008)
    Test: Citroën Xantia 1,6i (07.12.2008)
    Skúsenosti – OPEL VECTRA 2.5 V6 CDX (02.11.2008)
    Test: Honda Civic 6. generace (14.10.2008)
    Test Mercedes – Benz A 150 (05.10.2008)
    Zkušenosti: Suzuki Ignis 1.3-16V (28.09.2008)
    Test: Hyundai Getz (21.09.2008)
    Zkušenosti: Renault Clio 1.6 16V (RSi) (14.09.2008)
    Test: Audi A3 TDi-PD 77kW (20.07.2008)
    Nová Ibiza - jaká je? (22.06.2008)
    Test: Toyota Avensis 2.0 16V '98 (08.06.2008)
    Test: Toyota RAV4 (27.04.2008)
    Test: Škoda Fabia HTP (13.04.2008)
    Fiat fperle (Bravo II 1.9 JTDM 16v) (06.04.2008)
    Zmrdí test: PRAVDA o štvorvalcovom Chevrolete Spark 1.0 (30.03.2008)
    Zkušenosti: Chevrolet Lacetti 1.4 (24.03.2008)
    Test: Volvo FH13 (16.03.2008)
    Zkušenosti: Toyota Yaris 1.0 (09.03.2008)
    Test: Subaru Outback 01 2.5i AT 115kW LPG (02.03.2008)
    Test: Ford Escort 1,6 16V (98') (24.02.2008)
    Test: Škoda Octavia II Combi 4x4, 2.0 FSI (03.02.2008)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia (30.09.2007)
    Test: Tatra 815 S3 (27.08.2007)
    Test: Citroen XM (11.08.2007)
    Test: Toyota Corolla 1,3 16V STD (22.07.2007)
    Citoren AX 1,4 GTi (01.07.2007)
    Test: AM General 1/4 ton truck tactical M151A2 (10.06.2007)
    Test: Ford Focus II 1.8TDCi po 35 tisících (03.06.2007)
    Test: Ford Focus 1.6-74kW (03.06.2007)
    Test: Fabia 1.9 SDI (28.05.2007)
    Test: Piper L4 (05.05.2007)
    Test: Volvo 850 T5 (01.05.2007)
    Test: Škoda Suberb 1.9TDI (01.05.2007)
    Zkušenosti: Kůň (16.04.2007)
    Zkušenost: Škoda Roomster (01.04.2007)
    Zkušenosti: 605 (17.03.2007)
    Test Mercedes Benz W123/200T (05.02.2007)
    Zkušenosti: Německý drak (Trabant 601) (25.12.2006)
    Zkušenosti: BMW E36 320i (03.12.2006)
    Test: Citroën C1 (26.11.2006)
    Test: Mazda 6 (26.11.2006)
    Test: Fiat Uno (19.11.2006)
    Test: Lincoln Town Car (22.10.2006)
    Test: Škoda Roomster Style 1.4 16V 63kW (08.10.2006)
    Test testu: Škoda Roomster 1.2 HTP (05.10.2006)
    Zkušenost: Ford Focus II 1.4 Zetec (29.09.2006)
    Test: Škoda Forman (16.09.2006)
    Test: Citroen Saxo 1.5D (16.09.2006)
    Test: Honda Civic 8 (16.09.2006)
    Test: VW Lupo 1.7SDi (10.09.2006)
    Test: Ford Mondeo 2.5 V6 Duratec (11.06.2006)
    Test: VW Sharan (11.06.2006)
    Zkušenosti: Peugeot 307 XT 2,0 HDi (04.06.2006)
    Test: Peugeot 405GLD (01.05.2006)
    Test: Ford Mondeo TDCi automat (12.03.2006)
    Test: Ford Mondeo 1.8 (12.03.2006)
    Test: Peugeot 307 (05.03.2006)
    Test: FV Passat 1,9 tydy (26.02.2006)
    Test: 2x fiesta do města (17.02.2006)
    Test: Drážďanský zázrak (17.02.2006)
    Der Führer: BMW 730d (12.02.2006)
    VAZ 2103 - vôňa kože a benzínu (09.02.2006)
    Test: Fulcrum (30.12.2005)
    Test: Renault Twingo II.... (11.12.2005)
    Test : Audi Coupe GT - NG a KX (04.12.2005)
    Test: MCC Smart CDI (28.11.2005)
    Test: Daewoo Matiz 0.8 (20.11.2005)
    Honda Civic 7... (25.09.2005)
    Test : Citroën C3 1.1i SX (11.09.2005)
    Test: Suzuki Swift 1.3 GL (21.08.2005)
    Test: Octavia? Myslím že spíš ano! (04.07.2005)
    Test: Alfa Romeo 33 16V (19.06.2005)
    Test: BMW 324d po čtyřech letech (12.06.2005)
    Test: Škoda Octavia II 1.9TDI PD (29.05.2005)
    Test: AAA Auto Praha (24.04.2005)
    Test: BMW fünf drei fünf (24.04.2005)
    Test: Schade hundertdreisig GL (31.03.2005)
    Test: Fabia po 25 tisících (20.03.2005)
    Test: Opel Zafira 2.2 Hdi (06.03.2005)
    Test: Renault 25 Baccara (12.02.2005)
    Tatra T613 – svědek geniality a rozvratu (30.01.2005)
    Test: Cordoba po 15.000 km (30.01.2005)
    Test: První seznámení s chevroletem niva (08.08.2004)
    Test: Seat Cordoba II 1.4-16V (20.06.2004)
    Test: VW Golf V 1.4-16V MPi (02.05.2004)
    Test: VW Polo 1.2HTP (14.03.2004)
    Test: Renault Scénic II 1,9DCi (19.10.2003)
    Test: Škoda Octavia 1,9TDi (23.03.2003)
    Test: Škoda Felicia (22.12.2002)
    Test: Škoda Fabia 1.4MPi combi (23.06.2002)

    [Akt. známka: 1,38] 1 2 3 4 5

    ( Celý článek | Autor: D-FENS | Komentářů: 10 | Informační e-mailVytisknout článek )

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.