|
Když už bych musel mít nákladnou ameriku, tak bych chtěl něco stylového a ne takovou nudu. Podle me málo muziky za hodně peněz. Nejspíš proto jsem tyhle Neony viděl asi 3 za celý život :-)
|
|
|
Uznávám, že pod pojmem amerika si Neona zrovna nepředstavim, a i pod pojmem amerika z late 90's mi vyskočí spíš 300M nebo Town Car, ale málo muziky za hodně peněz?
Ani bych neřekl, podívejte se na ceny jetejch Neonů II. gen. a srovnejte výbavou a jízdními výkony s cenovou konkurencí... Ano, např. kvalitu zpracování interiéru bych asi nesrovnával, ale pro člověka, kterej tohle neřeší, proč ne?
|
|
|
No,konkurence se dá najít i kvalitní.Kdybych měl dát 60 tis za auto,tak je určitě nedostane bazárník za Neona,ale třeba za něco takového :
http://www.saab-autobazar.cz/CarDetails.jsp?car_id=575
Myslím ža kvalitativně je to někde úplně jinde a o výkonostní stránce asi nemá cenu vůbec diskutovat :)
|
|
|
v detailech chybí "turbo před smrtí" 8o)
2.0 turbobenzin v Sápu je všechno, jen ne kvalita. Když jsem sháněl kabrio, měl jsem možnost koupit to samý, ale s teplákovou střechou. bylo mi řečeno ze dvou saab-zdrojů, že motor je jako docela dobrej, ale musím ho prej šetřit 8o) díky, ale to snad raději toho neona.
|
|
|
Turba bych se vůbec nebál a kdybych měl přecejen pochyby,je tu pořád LPT verze,u níž je to turbo fakt nesmrtelnost sama.Motory jsou sice už chouloustivější,ale pokud se dodržují výměny oleje,tak není problém.Holt to odlehčování nebylo moc ku prospěchu věci. Samozřejmě je tu možnost si koupit atmosféru,ale zase Saab bez turba,to je jak Jyrka bez bradavice.
Případně by tu byla možnost koupit 9000 do modelového roku 94,v níž jsou ještě nešizené motory.
Mimochodem odkaz co jsem dával je na člověka,co má v Saab komunitě docela jméno a vždycky nabízí jen pár kousků,takže bych se ani nebál toho,že to bude nějaká smrt.
|
|
Jo, je to pro únik. Vzniklo to pro přepadení, kdy banda kriminálníků oběť narve do kufru jejího vlastního auta a ujíždí. Četl jsem propagační historku, kterak si chytrá blondýnka nastudovala manuál od svého nového Mustangu a když ji přepadli a hodili do kufru, na křižovatce na červené si kufr přesně takovým táhlem otevřela a zdrhla.
|
|
|
blbost :D To je pro vozraly kamose ktery vezes domu z parby a kdyz se ozve "doklady pane ridic" tak to je unikova cesta aby zdrhli pred pevnou rukou zakona .. policajti budou totiz tak zblbly ze nebudou chapat oc jde a mezitim se opilci muzou vytratit bezpecne pryc :D ...
ehm, jednou se mi podarilo zavrit se v kufru, kdyz sem se tam celej naskladal kvuli testovani systemu "pruzina/tlumic" na viku :) ... jen mi nejak nedoslo "jak se z toho kurva dostanu ven"... takze rev, rev a rev (mensi klaustrofobickej zachvat .. no :( ) ..
|
|
|
A ked sa mad tym zamyslime, ono to tiahlo na otvorenie kufra zvnutra je vlastne vo vacsine pripadov aj tak nadbytocne. Ono totiz na prakticky na kazdom aute predavanom v severnej Amerike so sklopnymi operadlami vzadu (ktorych je drviva vacsina) sa zamka operadla ovlada z kufra.
|
|
|
... ale tohle zrovna není ten případ, zadní opěradla se sklápí z interiéru.
|
|
|
Aha, dakujem za info. Neon som nikdy nevlastnil, takze neviem ako je to na autach vyrobenych pre Kanadu. Ono s tym sklapanim z kufra to moze byt podobna idiotska lokalna uprava ako s utopenym plynovym a vystrcenym brzdovym pedalom.
|
|
Jezdilo to auto i po silnici, nebo bylo jen v servise?
|
|
FYI, mel jsem Voyagera z 92 a tam LE znamenalo "ta nejvetsi socka" :) Docela mne pobavilo ze o pet let starsi "nemecka socka prodavana v USA" mela vsechno v elektrice, zatimco Vojazr mel vsechno na klicku/manual... (zase ty sesle, tem se dlooouho nic nevyrovnalo, mozna tak sedacka v nakladaku :D)
Jeden Neon stava (alespon donedavna staval, prestehoval jsem se na jine parkoviste) u moji prace a leta letouci jsem jezdil kolem ATST kde ho meli v jakesi sportovni verzi (hned vedle komickeho Mustangu "Big Boy"). Musim uznat ze to ma neco do sebe, i kdyz je to takova "poloevropska amerika". Neco jako Ford Probe a ostatni. Jen tohle nesazi na radoby sportovni vzhled (viz Fiero, nebo onen Probe), ale na konzervu ala USA, tzn sedan :)
|
|
|
Fiero nema len sportovy vzhlad, on sa snazi byt kompletne sportovy. Je to jedine americke auto s motorom pred zadnou napravou. To ze nakolko sa Fieru naozal darilo byt sportove auto neviem, v zivote som v tom nesedel.
Na druhej strane, Ford Probe je len prezlecena Mazda 626.
|
|
|
Měl jsem Fiero půl roku s motorem 2,5l (čtyřválec) a bylo to zoufalé auto - strašně nepružné, pomalé, nebylo z něj vidět, velice nepohodlné, neustále vyžadovalo opravy. Mělo jedinou výhodu, vypadalo dobře.
|
|
|
No co na to povedat, typicky produkt GM z 80. rokov.
Na druhej strane, Fiero bol vdacny objekt pre upravcov, videl som viacero kusov so zabudovanym North Star V8.
|
|
|
To se vešlo? Tak to netuším kam, protože už ten dvouapůllitr zabíral prakticky celý motorový prostor a auto mělo neustále problémy s uchlazením, navíc i ten 2.8 V6 (druhý motor v nabídce ze dvou) je strašně těžký. Jaké to auto mělo vlastnosti s ním ani nechci hádat.
|
|
|
Ked sa zmesti LS2 do Mazdy Miata...
Jazdne vlastnosti asi nikto neriesil, ti co tie auta vystavovali boli vacsinu stari tatkovia.
|
|
|
tak co vím, tak Neon v úplném základu neměl klimu, měl rádio jen na kazety a jen dva čelní airbagy, naopak výbava navíc oproti LE byl tempomat, kožené sedačky a "dřevo" v interiéru. Třeba elektrická zadní okna nebo autoklima myslím v nabídce vůbec nebyly.
|
|
|
ono, napr. audi v 1/2 90. rokov tiez robilo taketo socka socka edition, kde sa dali svihadla aj na predne dvere, neboli elektricke spetaky, ale stale to malo aspon manualny siber a central (az mam spravne udaje, to auto sa bez centralu ani kupit nedalo)
|
|
Správně zpřevodované autí, závidím. S tím se dá jezdit po dálnici. Od té doby co nám eurodebilové zavedli tzv. "evropský jízdní cyklus" pro stanovení emisí CO2, jsou atmosférické benzíny zpřevodované na h...o a při 130 km/h točí naprosto idiotské vysoké otáčky a to i v případě 6ti stupňových převodovek.
|
|
|
..kde se ve slovníku dospělého heterosexuála- předpokládáme, že jste jedno, druhé, případně obojí- bere slovo" autí"?
|
|
|
celodenní hlídání malé neteře...
|
|
Hezká, i když kapku zdlouhavá recenze ... pár technických:
"Ovladač vpravo přepíná mezi vnitřní a vnější cirkulací vzduchu, a to tak, že při proudu vzduchu nastaveném na čelní sklo nebo sklo a nohy nelze vnitřní okruh uzavřít. Patrně to má cosi společného s tím, že při proudu vzduchu na sklo nebo sklo a nohy se údajně automaticky zapne klimatisace, nezávisle na poloze levého ovladače."
Nikoliv. Domnívám se, že je to poměrně inteligentní opatření proti mlžení skel. Při zapnuté vnitřní cirkulaci se totiž okna mlží poměrně intenzivně a pokud zapnete ofukování oken, dá se očekávat, že nechcete, aby se Vám zamlžily.
"... čudlík k zapínání vyhřívání zadního skla, které je silné a funguje velmi rychle, asi proto, že zadní stěrač tohle auto nezná."
Stěrač stírá zvenku, zatímco vyhřívání má za úkol odmlžit sklo zevnitř (může samozřejmě sloužit také k změkčení námrazy při škrábání oken).
|
|
|
Děkuji za hodnocení i za technické poznámky, zní to logicky.
|
|
|