Komentáře ke článku: Mám křídlo, ale jinak jsem normální... (ze dne 12.12.2004, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
se snazim nehazet vsechny z nejake skupiny do jednoho pytle. v kazde z nich se da totiz potkat super clovek, stejene jako super zmrd. bohuzel dost dlouho trvalo, nez jsem si tuto zcela zakladni pravdu uvedomil. hlavni ovsem je, ze to vim ted.
|
|
Je to možná v jednotlivých případech nespravedlivé, ale člověk posuzuje situaci na základě předešlých zkušeností. Já osobně znám dva slušné, pracovité a dokonce vzdělané cikány, ale přesto si po setkání se skupinkou tmavších spoluobčanů kontroluji kapsy - negativní zkušenost převládá. No a vy se vyskytujete v nápadném vozidle, v jakém se zhusta vyskytují (post)pubertální hovada bez pudu sebezáchovy - předběžná opatrnost ostatních řidičů je velmi rozumná, je mi líto.
|
|
Na ty hrůzy, co se u nás v 80's vyráběly je Rapid poměrně hezké vozítko. Ale v citlivém a vyváženém tuningu jsem viděl jen jednoho. Ono příliš "ferrari look" vypadá na škůdkách trapně. Nebyly by fotečky?
|
|
|
Kdepak Ferrari look, kompletní designová přestavba, hlavně interiéru, auto teprve čeká... Zatím je skoro tak, jak jsem ho pořídil - nápadná barva, snížený a rozšířený podvozek, širší kola, křídlo, protažená kapota, mlhovky, interiér v barvě, decentní škodovácký laďák (neřve) + úpravy na motoru - snížená hlava, leštěné kanály, otevřený filtr.....
Předem děkuji těm, kteří mě v této diskuzi ještě mockrát odkážou na tuzing.com, ale je mi to jedno. Jsem si plně vědom že křídlo nemá na Rapidu žádnou funkci, ale bez něj to vypadá fakt hrozně blbě, stejně tak s koly hluboko zapuštěnými někde za blatníky atd... Znovu říkám, nemám to na závody, jen pro mojí vlastní radost :)
|
|
|
Jsem si plně vědom že křídlo nemá na Rapidu žádnou funkci, ale bez něj to vypadá fakt hrozně blbě, stejně tak s koly hluboko zapuštěnými někde za blatníky atd... Znovu říkám, nemám to na závody, jen pro mojí vlastní radost :)
No potom je ale rozpor s titulkem clanku "jsem normalni". Spis by se hodilo "jsem normalni tuzer, akorat vetsinou nejezdim jako hovado".
|
|
|
Někdy mě fascinuje, jak někdo (LordMord), původně se záměrem pobavit pár lidí vtipnými hláškami, dokáže zfanatizovat davy do té míry, že by vzali bejzbolku a každej kdo má na autě cokoli co není z výroby by dostal bez soudu hned totálně přes držku, protože je debil. Když už ten tuzing.com tak žereš, tak si asi nepochopil tu část, že Tuzer je právě ten, kdo se kromě tzv. votuzidla vyznačuje specifickým stylem jízdy a chování- jak hovado. Takže ti děkuji za potvrzení mé teorie, že předsudky vládnou světu...
Dále se opět potvrzuje teorie, že není těžké zfanatizovat davy zejména nepříliš chytrých jedinců nebo sociálně slabých; stačí jen označit jakoukoli jinou, zejména menšinovou skupinu lidí a prohlásit o nich, že oni můžou za všechny problémy. Hlupáci příliš nepřemýšlejí a jdou s proudem, chudáci jsou zase rádi, že mají na koho svou bídu svádět, čili svorně půjdou a onu skupinu prostě vyhladí.... Takhle to fungovalo už za Hitlera...
|
|
|
Je vidět, že jsi opravdu magor (promiň, nechci urazit, myslím to jako IQ stav, za to evidentně nemůžeš). Pokud tvrzení, že někdo není normální (což jsem tvrdil díky votuzidlu), srovnáváš s braním baseballky a jít někomu mlátit do držky, jsi zcela mimo.
Navíc jsi vůbec nepochopil, kdo je to tuzer. Tuzer je nějakej (většinou zakomplexovanej chudej puberťák), kterej si myslí, že když auto oblepí jak vánoční stromeček, uřeže pružiny, vystrčí kola, dá si tam křídlo a modrý ledky, tak je mistr světa amoleta. To je tuzer a tam se nejspíš svým okřídleným zázrakem řadíš. Zda popisu odpovídá i věk a stav financí nevím, neznám tě. No a že tuzeři jsou navíc ještě pitomci, co jezdí jak hovada, je další důsledek jejich inteligence.
Pokud jsi jenom tuzer, co si o svém autě myslí, že je zázrak elegance a jízdních vlastností, je to ještě v pohodě, aspoň tím neotravuješ ostatní (jako ti, co jezdí jak hovado).
PS: Záměrem Lorda Morda nebylo pobavit pár lidí vtipnými hláškami, ale začlo ho srát, jak nějaký debilní tuzerský hovado s "laďákem" se předvádělo v jejich ulici brzy ráno, takže tou svou úchylkou silně ztrpčoval život ostatním. Proto o této společenské úchylce začal LM psát. Stačí číst ten tuzing.com
|
|
|
A hele, je to tu zase. Jako u minulého článku... Když se náhodou někdo opováží s něčím nesouhlasit, hned se hodnotí jeho IQ a to apriori nelichotivě... tak abys mě tedy milý KGB trochu poznal, zanedlouho získám druhý titul z ekonomie a chceš-li to tedy vědět, se svým IQ dle nezávislé testovací metodiky jsem na tom natolik dobře, že tě přesným číslem nechci snad radši ani deprimovat, aby se ti nezbořily tvé ideály a osvícené názory... (toto nemá vyznít jako hloupé vychloubání, jen obrana) Nejsem tedy asi moc puberťák a o komplexech taky nevím.
Malinko ti tam také hapruje tvrzení "a to že tuzeři jsou navíc ještě pitomci, co jezdí jak hovada, je další důsledek jejich inteligence." Dalo by se ještě souhlasi s tím, že důsledek něčí nízké inteligence je to, že je pitomec, jak jsi nám tak krásně obratně sdělil. Ovšem zde opět tvrdíš, že tuzer jezdí jak hovado. Následně mě označuješ jako tuzera ačkoli sám uznáváš, že nejezdím jak hovado. Tak si to příště trochu rozmysli...
No a na závěr bych chtěl znovu říci, že modré ledky opravdu nevlastním a nikdy vlastnit nebudu, na autě není nic nalepeno - to malé křídlo je patřičně přišroubováno, a taky nemám rád Vánoce, natož vánoční stromečky dle kterých bych auto zdobil...
|
|
|
Je zajímavý, že se tady hájíš druhým titulem z ekonomie a přitom ti uniká základní lidská logika.
Jestliže napíšu, že většina tuzerů jezdí jako hovada, tak to neimplikuje tvrzení "každý tuzer jezdí jako hovado", případně "jezdí-li někdo jako hovado, je to určitě tuzer" apod.
Stejně jako k většině zmrdů patří Nokyje a oktávka fmetle ftédéíčku, neznamená to, že každý zmrd musí touto kombinací disponovat. Takže pokud jsi jen tuzer a svým výtvorem a jízdou ostatní neotravuješ, je to jedině dobře, ale věř mi, že mezi tuzery jseš výjimka. Stejně jako cikán inženýr zaměstnaný jako analytik v bance je výjimka v rámci své etnické menšiny.
PS: Co to je druhý titul z ekonomie? Ph.D.?
|
|
|
No řekněme si upřímně, že sis své výroky teď trochu zmírnil. "No a že tuzeři jsou navíc ještě pitomci, co jezdí jak hovada, je další důsledek jejich inteligence" - vidí v té větě někde někdo slovo VĚTŠINA nebo NĚKTEŘÍ tuzeři? Nechme to být, beru to tak, že už jsi tak trochu přistoupil na mé argumenty a proto zmírňuješ své silácké řeči... No a teď čekám, že začneš vysvětlovat "já to tak nemyslel... seš debil... to vůbec nechápeš..." Ale už to raději nechme, jo? Je mi úplně jedno, co si o mě myslíš, benzín stejně levnější nebude a ani kdybych tě potkal na přechodu a znal tě tak tě nijak ohrožovat nebudu... :) Na poslední větu opět reaguji tím, že se necítím býti tuzerem.... Jen tak pro info, auta nejsou mým hlavním zájmem, jsem duší beznadějně ztracen pro motorky a přestavby a na tomto poli zaznamenávám celkem úspěchy. Proto mě debaty o mém autě příliš neberou. Článek vznikl jen tak z chvíle volna a ne pro nasrání kohokoli...
|
|
|
Tak abychom si dobře rozuměli. Tvrdil jsem, že buď je člověk normální a nebo si na auto dává hovadiny jako křídla apod. Nikoliv oboje najednou. Za tím si stojím. Takové lidi označuji za tuzery. Za tím si taky stojím. Většina tuzerů navíc jezdí jak hovada. To je taky pravda a tam jedině jsem udělal chybu, že jsem nenapsal "většina tuzerů jezdí", za to sorry.
Že si o sobě nemyslíš, že jsi tuzer, ještě nutně nezanamená, že nejsi. Znáš nějakýho blba, který si o sobě myslí, že je blb?
Mně to nenasralo, ale pobavilo, jak něko v jedné větě řekně "dal jsem si na auto křídlo, i když tam je úplně na hovno, ale připadám si normální a ne jako tuzer" :-) Takže vlastně díky za pobavení a čau.
|
|
|
No ne tak úplně, křídlo jsem tam nedal, ale už tam bylo při koupi. takže já ho vlastně jen nesundal. Tvrdím že je bez funkce z hlediska jízdních vlastností, ale má funkci vylepšení vzhledu. Zadek Rapida se prostě nepovedl a s malým křídlem vypadá líp. Rozhodně nemám žádné MHC jako v F&F... BTW přečti si článek na tvém posvátném tuzing.com. Tady sám autor slova "tuzing" drobné stylové úpravy na autě schvaluje a za tuzing nepovažuje...
http://www.tuzing.com/view.php?cisloclanku=2004101902
zejména pak pasáž - "Přední spoiler, prahy, kola, bílé blikače, odstraněné boční lišty, nový lak. Většina z úprav autu nepřidává na jízdních vlastnostech, ale opticky ho mění. A to jednoznačně k horšímu. Design je totiž jednodušší a auto vypadá stále docela sériově a to je v přímém rozporu se základními tuzingovými pravidly. Kvalita provedené práce je na první pohled velmi vysoká, což autu definitivně brání užít si tu poctu, totiž být votuzidlem."
|
|
|
Z mého zaujatého a předsudky zkresleného pohledu je jedno, jestli si votuzidlo koupím nebo udělám.
Můj svatý tuzing.com rozhodně pro mně není rozhodně tvůrcem světonázoru, spíš serverem, kde jsou lidi podobných názorů jako já. Nech tedy prosím na mně, co za tuzing považuji a co ne.
|
|
|
No a to je právě chyba, protože čistě teoreticky má na slovo Tuzing copyright LordMord a ty nemáš právo ho užívat pro každou tvou hlubokou myšlenku... Pak tu totiž dochází k chybnému definování problému už od začátku a zbytečně blbneš lidi...
|
|
|
S tebou tak budu diskutovat o tom, kdo na co má či nemá právo...
|
|
|
Však já vidím, že se rozumné diskuzi bráníš, protože moc dobře poznáváš, že ti rozumná argumentace příliš nejde...
Ono omezovat se jen na nadávání lidem do debilů, puberťáků a vytuněnců bez IQ je tak snadné... Ovšem vyplodit něco rozumného a objektivního je trochu náročné, že...
|
|
|
Jako tatar. Jaké rozumné diskuzi? Kdo ti tu nadával do debilů a puberťáků?
Dovolil jsem si vyjádřit svůj názor, že kdo si dá na auto křídlo (o kterém nota bene ví, že je úplně k ničemu), tak nemůže být normální (rozpor v názvu článku). Ty se od mě pustíš s argumentací o dvou ekonomických titulech (na konkrétní dotaz jaký je ten druhý jsi neodpověděl) a začneš z tohoto mého komentáře vyvozovat dalekosáhlé závěry, že chodím s baseballkou mlátit tuzery a že takoví lidé jako já by je nejraději vyhladili ve stylu Hitlera. A zrovna ty se tu budeš ohrazovat nějakou "rozumnou argumentací".
Nechápu, jak při svých dvou ekonomických titulech nedokážeš pochopit, že v takovéto diskuzi je velmi těžko "vyplodit něco objektivního", protože jak můj, tak tvůj pohled je vždy subjektivní.
A o čem prosímtě chceš diskutovat? Že jsi tuzér, ale nepřipadáš si tak? Že mít na autě křídlo a uřezané pružiny (pokud jsem si dobře přeložil výraz "snížený podvozek") je projevem zdravého rozumu? Že když člověk vidí votuzidlo, tak vevnitř očekává debila, protože zatím ve votuzidlech potkával vždy jen debily?
Já jsem vyjádřil svůj názor a to hned v prvním příspěvku, ty jsi vyjádřil jiný a konec. Co víc chceš? Nechat se přesvědčovat o mojí pravdě nebo naopak přesvědčovat mě tou svojí?
|
|
|
Ach jo... Jako vždy je tvůj příspěvek pln rozporů... Jeden za všechny: "Kdo ti nadává do debilů a puberťáků?" a cituji jeden z předchozích: "Je vidět, že jsi opravdu magor (promiň, nechci urazit, myslím to jako IQ stav, za to evidentně nemůžeš)."
No pravda, trochu se liší výrazivo, ale všichni pochopili...
A půjdeme-li na to opravdu puntíčkářsky - pak název by ani tak nebyl v rozporu Název sice něco uznává "mám křídlo" ale všechny ostatní stavy považuje za (podle tebe) zcela jiné "... ale JINAK jsem normální" to není rozpor - chceš-li do toho tak šťourat... Příklad s baseballkou byl tzv. příklad ad absurdum, tzn. schválně přehnaný, aby si všichni uvědomili jeho podstatu... Skutečně asi nemá cenu abychom tady něco řešili. Jen jsem se vždy snažil bráni tvým útokům v komentářím, nic víc. Souhlasím, že "pravdy"ani kompromisu se nedobereme, takže howg... :) Rád bych ještě řekl / napsal, že takovéto debaty beru spíše jako pobavaní, než abych kvůli tomu nějak špatně spal :)
|
|
|
Tak snad naposledy - opět máš problém chápat psaný text. Zaprvé jsem jasně hned za toho magora napsal, že to není jako urážka (= nadávka), ale opravdu zhodnocení duševního stavu mysli člověka, který na výrok "kdo má auto, není normální" reaguje přirovnáním k vyhlazování Židů Hitlerem. To není žádný příklad ad-absurdum, to je pouze výplod chorého mozku. Kdybych chtěl nadávat a urážet, tak napíšu "ty debile" a nebudu to sáhodlouze vysvětlovat. Nemám k tomu co víc říct.
Jinak nutno dodat, že rozpor v článku jsi vysvětlil excelentně. Opočenský šuká malý holčičky, ale JINAK je taky normální :-) (to není přirovnání tuz-křídla k holčičkám, ale přirovnání, co vše jde vyjádřit stylem "sice dělám to a to, ale jinak jsem normální")
|
|
|
Tak skutečně naposledy se budu několika větami zabývat tvými skvělými diplomatickými komentáři...
K tomu rozporu - problém je v tom, že ho v tom vidíš hlavně ty nikoli já + většina co mi tu dala tak nějak za pravdu (pochopili co bylo článekm myšleno). Proto já můžu napsat že mám křídlo, ale jinak jsem normální a myslet to pouze humorně, nikoli že mě křídlo skutečně pasuje na debila. To tu celou dobu zastáváš ty a je to úplně z cesty. Přesně o takových lidech tohle celé je - článkem jsem původně chtěl vyvrátit, že kdo má decení křídlo (když jsme pořád u toho) nemusí být debilem... Právě proto jsem ten článek takhle nazval. Holt někdo příliš nechápe.
No a k těm urážkám - všímáš si, že já, ačkoli si o tobě již nemyslím nic moc pozitivního, přesto netvrdím že jsi magor, debil apod? Kdežto ty jsi hned na začátku měl potřebu označit mě za člověka s nízkým IQ, ve tvém slangu magora aniž bys o mě cokoli věděl. Nerozumím tomu, ale asi to nebude přesný psychiatrický termín pro takové lidi, že? Proto to lze teoreticky brát celé jako snahu o urážku a rozhodně to tak vyznělo.... Možná jsi čekal, že ti hned napíšu že debil jsi taky a budem se tak hádat do nekonečna, nevím... Nicméně zdůrazňuji že to beru jenom jako pokus o urážku, protože jak praví známé heslo, urazit mě může jen člověk na úrovni...
Rozhodně jsem se celou touhle "diskuzí" opravdu bavil a cvičil si jednání v praxi, takže ti musím opravdu poděkovat za vytrvalost. Měj se dle svých jednoduchých představ a zase někdy (ale už snad proboha u jiného tématu) se těším na další příspěvky :) A teď už skutečně HOWG...
|
|
|
Sice jsi rád, že se cvičíš v diskuzi, ale moc ti to nejde, budeš nejspíš potřebovat ještě hodně tréningu.
Protože "aniž bys o mě cokoli věděl" - právě že jsem soudil na základě toho, co jsi byl schopen vymyslet a dokonce napsat (pokud to tedy neudělal někdo za tebe pod tvojím nickem). Kdybych tě znal víc, třeba bych zjistil, že jen často ztrácíš sebekontrolu nebo že jsi zcela nesoudný nebo jiné důvody, proč člověk může vyplodit to, co se povedlo tobě prý jako "příklad ad absurdum".
Dále ti trochu vynechává paměť. Debilem jsi mě přímo nenazval, ale nečinilo problém ten v tom Hiterově příspěvku zařadit mě do bandy "zfanatizovaných nepříliš chytrých či sociálně slabých jedinců". Jen proto, že jsem vyjádři názor, že normální člověk si křídlo na auto nedá. Nic víc jsem si nedovolil. Asi nechtěně jsi mi svým chováním a názory v diskuzi dokázal, že se nepletu.
|
|
|
Tohle fakt nemá cenu :) Někdo prostě nepochopí snad nikdy (když nechápeš ani tak jednoduchou věc jako příklad ad absurdum /to znamená schválně maximálně přehnaný;pro vysvětlení/ a za to mě odsuzuješ, nemá smysl pokračovat v diskuzi)... Kdybych (!) byl zcela nesoudný a ztrácel sebekontrolu, už bych si skutečně asi šel pro bejzbolku já :))) BTW celé to o tom fanatismu bylo jenom jako myšlenka a zamyšlení mimo, nikoli přímo na tebe. Proto to bylo psáno v rovině obecné, tebe tím nikdo nenazval...
|
|
|
Koukám, že jsem místo "kdo si dá na auto křídlo není normální" měl napsat něco více v rovině obecné (aby sis to nebral osobně) a nejlépe ad-absurdum jako:
začíná to tím, že tuzéři si nacpou na auto křídlo, pak jdou zabíjet lidi a nakonec je ještě sežerou
Pak bys asi reagoval jako normální člověk. Hezky mi vysvětluješ, co je to ad-absudrum, vypadá to, že tomu rozumíš. Ještě tě poprosím o jedno, teď mi vysvětli jak souvisí (byť jen vzdáleně) zfanatizovaný dav rozbíjející lidem držky baseballkami a Hitlerovo vyhlazování s mým názorem na samodo-křídlo u auta. Dík.
|
|
|
Veselé a vtipné :))) Trvám na tom, že tohle přechází v hloupou hádku a beze smyslu...
Nicméně už mě nebavíš, milý KGB, čili se nech chvíli zase poučovat od někoho jiného...
|
|
|
hale tahni do prdele nikoho ty tvy keci nezajimaj, ses ubohej a akorat se chces hadat, ale stejne na nej namas, tak to vzdej.
|
|
|
Moc pěkná reakce, leč možná by bylo dobré přímo specifikovat adresáta... ?
|
|
|
samozřejme na kgb, to je fakt zoufalec co nema co delat, no co nadelas stejne mu to nerozmluvis, treba na to casem prijde
|
|
|
jesli sis nevšim ty tupej mamrde tak tohle je diskuzni forum a kecat tu muze kazdej o cem chce dokud to d-fens nesmaze
|
|
|
ty ses asi stejnej magor jako kgb co, akorat se hadat, ale k veci nic, tak se sklidi a di radsi spat, prokazes nam tim sluzbu
|
|
|
hele, koukej r1 má pravdu. Není žádnej Franta vod vedle co ma vochcavku v tedeicku f kombiku f metle a plny palbě. Si to trochu přehnal, jak jinak, máš asi iq tykve.
|
|
|
jo a jestli se v tom Jirko nevidíš tak to je pro tebe přímo do Berouna
|
|
|
"normální člověk si křídlo na auto nedá"
Moje auto vyjelo s křídlem rovnou z fabriky, takže podle tvojí teorie byli konstruktéři a designéři zřejmě magoři s nízkym IQ.
|
|
|
A kdyz ma to auto kridlo uz od vyrobce? Ja mam totiz taky na jednom aute kridlo a myslim si, ze je tam uplne zbytecne.
|
|
|
Je mi z tebe špatně, jsi trotl nejtěžšího kalibru.
|
|
|
Aby to nebylo tak dlouhý, tak zbytek dám sem. "stačí jen označit jakoukoli jinou, zejména menšinovou skupinu lidí a prohlásit o nich, že oni můžou za všechny problémy.". To jsi tady někde četl nebo se tak ukájíte v tuzerském klubu, že jste chudáci a ostatní si z vás dělají legraci? Tady v téhle diskuzi ode mně ani nikoho jinýho nic takovýho nepadlo.
A srovnávat averzi normálních lidí k tuzerům (díky tomu, že dělaj se svýma laďákama a tuc tuc bednama bordel, oslňujou a jezděj jak hovada - většinou) s Hitlerem a jeho vyhlazovaním Židů - to už není nesoudnost nebo nevkus, to je opravdu projev debility. Ale když tě to baví, hraj si na utiskovaného nepochopeného chudáčka, je to pro ostatní naštěstí neškodné.
|
|
|
... a hele.. proud moudrých myšlenek ještě porkačuje :) O tomto se s nebudu puštět ani do debaty, protože za tuzera (ani tunera) se nepovažuji, duc duc bednu nemám, řvoucí laďák taktéž ne. Čili si doteď nepochopil, že v žádném případě nechci obhajovat žádné tuzery ani debily. Celé je to o těch předsudcích, které jak asi po dvacáté zjišťuji, fungují 100%
|
|
|
Teď je otázka, zda jsou to předsudky nebo zkušenosti. Pokud vím, že když mě 2x někdo předpadl, byli to cikáni, a budu proto příště k cikánovi přistupovat obezřetněji (tím nemyslím urážlivě, ale tak, že si budu víc dávat pozor na věci apod.), trpím předsudky? Byl bych blbec, kdybych si řekl "tihle budou určitě slušní" a zase se nechal okrást či přepadnout.
A obdobně je to s tuzery. Na základě dosavadní zkušenosti se snažím odhadnout vývoj věcí budoucích. Konkrétní případ: vidím votuzidlo, jak se mi lepí na zadek, tak mu radši uhnu, protože chci, aby ten blbec, co řídí, byl co nejrychleji daleko ode mně. Protože už se mi několikrát stalo, že jsem byl votuzidly předjížděn nebezpečným způsobem a pro příště bych se toho rád vyvaroval. Pokud tomuhle říkáš předsudky, tak je mám a nestydím se za to ;-)
|
|
|
Ale o tom to přeci není. Vždyť sem přece psal, že se za nikoho nelepím atd... Jinak teoriticky vzato tohle všechno předsudky jsou, ale má je asi každý a já v určité míře taky a je to přirozený způsob sebeobrany. Je to o tom, že si mě naštval, když ses do mě začal hned tvrdě navážet a přitom vůbec nic o mě nevíš, navíc naopak sis ve článku přečetl, že debil asi nejsem...
|
|
|
Pane KGB? neserte se mu do jeho křídla, on se vám nesere do toho, proč mátze nick KGB, to asi taky nejste normální, co?
|
|
Harley je to tak, že neoprávněně trpíš za všechny ty kretény, co jezdí ve votuněných autech a chovají se jako magoři. Lidi už to většinou po pár zkušenostech přestanou rozlišovat.
BTW Rapid je ještě se starou Octavií v kabrio úpravě jediný hezký auto, který Škodovka vyrobila.
|
|
|
Jo jo, třeba takové Rko by taky nebylo špatný, ovšem to už je příliš historie, příliš rzi a je menší...
|
|
|
jiste, felicie (tedy ta oktavka bez strechy :-) je klasika, ale jeste nesmis zapomenout na 110R (osobne povazuji erko za mnohem hezci nez rapid, ale je to samozrejme vec vkusu), 1000MBX a pak pochopitelne na predvalecna vozidla.
|
|
|
Jasně, Felicie, já si tou Octavií nebyla tak úplně jistá. Díky za opravu.
Jinak máš pravdu, ale já spíš narážela na to, co produkují teď. Nechápu jak si někdo může koupit za milion takovou hrůzu jako Superb, když za stejný prachy nebo i za míň může mít takovu lahůdku jako je třeba Mazda 6, event. Honda Accord. A to už vůbec nemluvím o Fabii. To je sen šíleného designéra.
A jestli začnou fakt vyrábět ten Roomster nebo jak tomu říkají, tak tím tomu fakt nasadí korunu.
|
|
|
... Jen bych zmínil, že v poslední době se též povedl koncept Tudor - kupé ze Superbu, ale jak to bývá, bylo to asi příliš dobré na to aby se to vyrábělo...
|
|
|
No já nevím, mně zase Superb přijde ze současné nabídky Schade ještě nejslušnější. Je pravda, že politika stran výbav a příplatků je uhozená (zejména vzájemné podmíněnosti mezi prvky), ale to je obecný problém VW group. Čím Superba dost zabíjejí v mých očích jsou ty nízkoobjemové motory a TDi, které (IMHO!) nepatří do třídy, do které se Škoda snaží Superb tlačit. Tam by měl být základem nějaký slušný třílitr a typickou motorizací pěkná a civilisovaná V8 4+ litr.
|
|
|
Hmm no jo, to je věc subjektivního vkusu. Mě to přijde jako takovou divnej hybrid mezi Passatem a Octavií, plus to má zadní světla jako z Fabie. IMHO fakt nebrat, ale nikomu neberu jinej názor.
Já si stejně myslím, že nejhezčí auto je Subaru Forrester :-))
|
|
|
No nejhezčí auto je relativní pojem... To můžu rovnou napsat, že je to Dodge Viper GTS/R nebo AM Vanquish, ale to už sme jinde... :) Z kategorie podobných velké ochcávce, tedy Superbu jedině BMW... Audi je nudné, VW tuctové, korejci maj všude debilní zaoblenej design (kromě krásného Hyundai coupé) a japonci nic takovýho nedělaj...
|
|
|
"japonci nic takovýho nedělaj" co tak uz spomenuta mazda 6? mne sa celkom paci.
|
|
|
Porovnáme-li "míru prestiže" Mazdy 6 a BMW, je myslím jasno. Mazda je prostě pořát takový "normální auto", ale BMW je o něčem jiném...
|
|
|
A tohle je právě ten pohled, který já nikdy nepochopím, vybírám si auto podle mýho subjektivního vkusu, ne podle prestiže. A Mazda 6 je fakt povedená.
BTW to znáte ten systém zavírání dveří u BMW sedmičkový řady ? Má to takový nějaký motorek či co, takže dveře je potřeba jenom lehce přitáhnout, nechat dovřít a pak doklapnout. Celý to trvá asi 3x tak dlouho, než klasický ruční zavření dveří. Stejný bazmek to má u kufru a běda když na to zapomenete a zavřete dveře normálně. Škoda cca 8 tis. Fakt mám pocit, že výrobci už neví co by do těch aut nacpali tak vymýšlí blbosti.
|
|
|
... tady nejde o prestiž obecně uznávanou... Design Bavoru je prostě něčím vyjímečným, sporťák a zároveň reprezentativní... Takové audi je sice reprezentativní, ale příliš agresivně nevypadá, to samý M-B. Jinak nic proti Mazdě 6, ta se taky povedla...
|
|
|
uz som sa zlakol, ze som na svete sam, ktoremu sa nepacia elektronicke sracky v autach. a najviac milujem, ked je z auta vyhlad ako z tanku, kedze vsetky dvere su z 80% plech, kvoli piatim hviezdickam od NCAP. O vyhlade dozadu cez nafuknuty kufor (pomaly bude vyssi ako strecha :-) to iste. z 5-10 rocneho auta ste videli aj zadnu spztku ked ste sa trosku natiahli dozadu, ale v ktoromkolvek sucasnom aute sa vam to nemoze stat (snad iba u C4, vdaka sklenemu pasiku) Ale na druhej strane, kedze nevidite dozadu, mozeme namontovat cuvaci asistent ktory zacne piskat ak sa dostanete blizsie k obrubniku ako 2 metre.
este k tym dveram: to je zrejme pre vazenych korporatnych menezerov, ktori cely den iba mavaju rukou zamestnancom na pozdrav, podpisuju hektare papierov aby firma fungovala a po konci pracovnej doby uz nevladzu ani zavriet dvere od vycerpania. alebo by ich vykopli z roboty ak by ich videli fyzicky pracovat pri zatvarani dveri :-)
|
|
|
To zmiňované BMW patří mému šéfovi, který tedy opravdu neodpovídá tomu co si popsal :-)). Naštěstí.
A další zvláštní věc u těhle auta je to, že jsou sice zvenku ooobrovský, ale že by uvnitř bylo nějak moc prostoru. To už má subjektivně lepší pocit, v tom vraku, co s ním jezdí můj přítel ( Honda Civic, rok výroby 1991 ) nebo v mém milovaném Twingu.
Jo a asi jsem divná, ale nesnáším kožený potahy ...v zimě to studí a v létě lepká.
|
|
|
chyba v komunikacii. chcel som reagovat na
"Z kategorie podobných velké ochcávce, tedy Superbu jedině BMW... Audi je nudné, VW tuctové, korejci maj všude debilní zaoblenej design (kromě krásného Hyundai coupé) a japonci nic takovýho nedělaj..."
ak do kategorie "nieco ako velka ochcavka" zaradujes aj BMW, tak preco by tam nemohla byt aj mazda. IMHO aj BMW, aj mazda 6 su aspon o kategoriu vyssie ako ochcavka/superB.
mne sa proste mazdy pacia.
|
|
|
Hyundai Coupé je krásný auto, ale IMHO trochu jiná kategorie než ten zmíněný Superb. Ale pěkný je.
|
|
|
taky je neporvnávám, jen říkám, že je to jediná pěkná korejská věc :)
|
|
|
No podle mě je nejlepší Mondeo 2.0 TDCi Combi. Dost živý, dost rychlý, velký jak kráva takže do něj narvu manželku, oba haranty i s kočárkem a babičkou :-) A krom toho je služební takže levný provoz ... :-)
|
|
|
roomster je jistota, dodavame na nej nejaky dily a tkusebni serie je na svete cobydup. je na co se tesit, protoze je to horkej kandidat na nejhnusnejsi auto na svete (dela si ambice i na fabii sedan) ;o)
|
|
|
Povídej, přeháněj. Když roomstera šáde představila , říkal jsem si "nápad dobrej, provedení strašný" (žádné linie na sebe nenavazují, celé to vypadá jak kostky které vypadávají z lisu na vrakáči). Teď jsem se dočetl že to budou s malými změnami vyrábět. Přátelé, nechci strašit, ale někomu z VW grupe definitivně ruplo v kouli. Máš Burtonbelle nějaké bližší informace? ceny, motory, rozměry apod. Díky.(musím tátovi rozmluvit čekání na tu obludu ze Škodovky :-))
|
|
|
No, zadny technicky detaily k dispozici zatim nemam, krome konstrukcnich dat ;o))), ale oproti konceptu, ktery byl predstaven verejnosti, to ma mensi prosklenou plochu ve strese, ale na druhou stranu to bude mit jako prvni cesky auto plastovy dvere a zadni panel bude mozna taky plast + polyakrylat, ale v tom jeste nemaji jasno. Taky jsme vyvijeli plastovy blatniky, ale ty na tomhle asi jeste nebudou. Co se tyce designu, je to podle me jedna z nejvetsich zhovadilosti, ktere kdy spatrily svetlo sveta. Jakmile budu vedet vic, tak se ozvu.
|
|
|
Taková pet láhev na kolech. Nejhorší na tom stejně bude, že ačkoli to udělají celý z plastu, bude to vážit půldruhé tuny a pohánět to bude v základu 1.2. 40Kw. Zrychlení z nula na sto bude srovnatelné z vozy z Viktoriánské doby před WWI. A to celé přijde díky geniální polívce ze šutrů, alias konfigurátoru vozu, určitě na půl melounu. Holt pokrok se nedá zastavit....
|
|
|
stejne je to jen prikaz z fauve, protoze chteji zazmrdit dalsi segment trhu... na designu jsou temer vyhradne germani, pak to ma k necemu vypadat - to si zase ve Volke ulitli...
|
|
|
Fakt ??? Tohle bude jezdit po silnicích ?? Mě je zle. Horší už je snad jenom Fiat Multipla, ale ani tím si nejsem jistá.
|
|
|
Jo, jo ... krasne bila Š110R byla moje prvni auto ... od te doby jsem tezce zatizenej na kupatka s bezramovym uchycenim oken :-)
|
|
Kdyz jde o zivot, a na nasich silnicich o ne jde skoro vzdycky, tak take uhybam vsemu, co vypata jinak nez seriovka. Do tehle skupiny radim i stribrne oktavky v TDI. Je to opravdu jen vec zkusenosti a ty za to bohuzel asi nemuzes. ;-(((
|
|
Je fakt ze se takovym autum taky radsi snazim udelat misto, ackoliv zmineni tuzeri mi jsou spis k smichu, tuhle jsem jednoho s obludne olepenym favoritem potkal v lete u Mnichova Hradiste, kdo to tam zna tak je to tam pomerne zatackovaty, nicmene me strihnul na dvojku do pravotocivy zatacky, coz jsem presel s lehkym zaklenim. Jake vsak bylo moje pobaveni, kdyz jsem ho o pul kilaku dal videl jak oblejza auto na krajnici s nestastnym vyrazem a otevira haupnu...holt smula.
Horsi uz jsou oktavky a posledni dobou i fabie (nejcasteji combi) ktery naprosto popiraji to, co jsem se v autoskole naucil. Nejlepe jim jde predjizdeni typu kdo ma pevnejsi nervy (pikantni obzvlast kdyz jedete v protismeru), kdo jel po silnici c. I/11 z HK do Chlumce v dobe migrace kobylek z Prahy vi svoje. Dobre take zvladaji jizdu na cervenou, v HK na okruhu oblibena zabava...
Nejhorsi jsou ale soumeni provokateri...jel jsem tuhle v klidu tech 90-100 kmh na silnici I tridy...lehce kopcovata, mirne zatackovita...prede mnou jede kdosi s naprosto nenapadnou sierrou z roku raz dva...nejenze ma nejakej ultrastarej dýzl ale taky smrdi a jede nekonstantne a nevyzpytatelne, 50-80 kmh...podivne se vlni...idealni adept na rychly predjeti, pac je nebezpecnej. Tak ho v klidu na petku predjizdim a ejhle, ten uchyl najednou ozil, ozval se kraval trapenyho podrazenyho dyzlu a uz ho smazil...rovinka to byla dlouha, ale koncila zatackou. No prekvapil me. To me teda nasralo, tak jsem ho smahnul...ale tohle je asi to nejhorsi, stejne jak lepeni na kufr ve 130:(
|
|
Když někdo vypadá jako pako (tetování, náušnice, holá lebka a anabolická postava), pak logicky většina lidí předpokládá, že je to pako. Jak známo "Šaty dělaj člověka" a analogicky to platí i pro auto.
|
|
Malé procento výjimek přeci nemůžeme zahrnovat do celkového hodnocení. Tuningáři jsou prostě gumy, stejně tak jako fotbalisti. Že pár "čutmíčů" má vystudovanou VŠ, je zanedbatelné.
|
|
|
BTW. Taky nemám rád fotbalisty a přiblblý sporťáky co se o ničem jiném nebaví...
|
|
Sorry, ale taky mám svůj nelichotivý názor na tuhle skupinu lidí. Když vidím ve zpětném zrcátku, jak se mi na kufr nalepí votjuněná škodověnka a následně mě začne předjíždět v tom nejnemožnějším místě, přes plnou čáru, tak si pomyslím něco o hovězím dobytku, vypatlancech, kreténech a pod., a v zájmu svého přežití radši sundám na chvíli nohu z plynu, ať je ten vůl co nejrychleji a co nejdál ode mne. Pohybuji se na silnicích už nějaký ten rok a zkušenost velí - pozor, za volantem je pako - rychle pryč od něj.
|
|
|
Neřekl bych, že výhradně škodovkoví tuzeři jezdí jako prasata.... To spíš machr s třílitrem na E55 kterej mě bere (ačkoli jedu normálně v koloně) přes dvě plný až mu musí uhýbat v protisměru autobus a když ho krátkým zatroubením upozorním že je debil, švihne to přede mě div že neškrtne nárazníkem a skoro zastaví. Pak zase vyrazil dál asi 150 a myslí si jak mi to nandal... Ubohé...
|
|
|
BTW Chci se zeptat na jednu věc - všiml jsem si , že většina správně otjuněných aut vleče téměř po zemi místo klasického výfuku takovou tu rouru z ropovodu Družba. Má ten ropovod nějakej vliv na výkon motoru, nebo je to jenom o zvuku?
|
|
|
čistě teoreticky je výchozí ropovod pouze na image, podstatný je tlumič. Zde platí - menší tlumení = větší průchodnost plynů a teoreticky větší výkon = větší kravál. Neplatí u dvoutaktů :) Ovšem někdo dokonce instaluje velmi cytře místo katalyzátoru tzv. rezonátory, tedy takové rachotmakery, který pak vydávají ten správnej vostrej tuning zvuk F&F...
|
|
|
No, ja bych rezonator nepodcenoval - kazdej, kdo stavi zavodni vyfuky, ti rekne, ze idealni je od svodu az dozadu rovna, dostatecne siroka trubka. Sice to rve, ale taky jede. Rezonator je pro ty, kteri chteji mit auto aspon opticky OK a nechteji predelavat cele potrubi. Pomer mezi tim, kolik to prida na zvuku a kolik na vykonu uz zavisi na mnoha faktorech, samozrejme i na stavbe onoho rezonatoru.
|
|
|
....je to opravdu jen výrobce klokanů - možná by měl někdo vysvětlit, kolik plynů by se muselo pohybovat v rouře od babiččiných kamen, aby to resonovalo? Viděl jste někdo auto, jezdící seriál DTM? A kolik aut DTM má takovou rouru? A víte, jaký objem , kolik otáček a jaké plnění používají? A pokud si chcete poslechnout opravdu hustej sound, stačí pustit si kombinačky na holý palec...
K aerodynamickým prvkům se vyjadřovat nebudu, většina je k pláči, nikoliv k diskusi....
Mračítka - někdo to popsal jako výraz gorily s jistými potížemi peristaltiky a výstižnější už nemohu být, ale je tu ještě doplněk - stroboskopy! Lidi, kteří s nimi jezdí, považuji za zmrdy silnic - jednou jsem takto jel v noci za nějakou čínskou zmršeninou se stroboskopy v zadních světlech ( z nichž fungovaly pouze ty stroboskopy...) asi 10 km, bez možnosti rozumně předjet ( proti byla kolona kamionů, která připomínala slavné přesuny Rusů na VVP ). Chyba byla v tom, že jsem měl čas tak akorát na dojetí a měl bych problém vyřešit to zastavením, protože za námi bylo pár, obávám se že stejných blbů... No, teď už by měl problém blikač, a to zepředu i zezadu....
|
|
|
A proto mají normální výkonný auta dvojitý či čtveřitý výfuk (tím nemyslím votuzidla, kde je Y-rozpojka až kdoví kde za tlumičem a je to jen na efekt, ostatně stejně jako vše tuzingové je to jen imitace - imitace nádechů, imitace sportovního podvozku, imitace silného motoru, imitace dvojitých výfuků apod.) a patřičný počet tlumičů. Pak se člověk nestačí divit, že to auto, které zvenku vůbec není slyšet, má tak obrovský výkon.
|
|
Mám stejný názor super článek
|
|
Harley, bohuzel doplacis na to ze vetsinu tuneru skutecne tvori magori. Bojim se ze neni moznost s tim neco udelat, stejne tak jako se cikani nemuzou zbavit svy povesti.
Nejses sam, taky mam vyladeny auto a umim s nim jezdit slusne.
|
|
Když má někdo lehce poladěný auto, je to v poho. Ale když vidím magora, kterej má rapida nebo jinou podobnou sra*ku a na ní gigantický křídlo, spojlery jak kráva, navíc ty úchvatný světýlka pod autem, barva řvoucí na dálku, polepený samolepkama...auto rádoby podobný autům z Need For Speed...a přitom to je nějaká šunka... Tak takový magory fakt nepochopím... Jste normální???
|
|
|
... celkem tvou argumentaci chápu, splňuji sice jen barvu... ale taky by ses mohl někdy divit, že tě ve 150 vezme i "šunka" lehce poladěnej Rapid :)
|
|
|
150 no problemo, jeste by to jelo, ale uz tam byla zatacka :)
Upozornuji ze to bylo zkouseno mimo mesto na nefrekventovane silnici... Ja jen aby si nekdo nemyslel ze jezdim kilo pade ve meste za plnyho provozu :-)
|
|
|
Též no problemo... pak byl konec letiště...
|
|
Mam taky rapida, mozna je upravenej vic napadne nez autoruv, nevim, nevidel jsem jej, ale nejezdim jako dobytek, snazim se poustet lidi na prechodech (zvlast maminky s detmi), v ramci moznosti dodrzuji predpisy.... S autorem souhlasim a clanek se mi libil....
P.S. Muj rapid je na www.ice-rapid.wz.cz nebo na www.tclubpardubice.wz.cz kdyby nekdo chtel videt a posoudit :-)) Nechlubim se, nevnucuji, pouze nabizim :-))))))
|
|
|
Mno tak tohle už je celkem votuzidlo :) zvláště zelený mlhovky a malinký kola v obrovských předních blatnících... Křídlo mám rozhodně o moc menší :/
|
|
|
Neni votuzidlo celkem silny slovo? :)
Ja si proste stojim za tim, ze je to pouze styling... Tuning bych si to nedovolil nazyvat. Co se tyce motoru je po generalce, tahne krasne od 2000ot/min a jezdi spolehlive. Trosku odlisit vzhled od ostatnich skodovek a jsem spokojenej clovek :)
|
|
|
to neni silny slovo, protoze je to votuzidlo par excellence ;o))) akorat pocitam, ze tobe coby osobnosti tuzera stale chybi urcite atributy - na tuzing.com je dostatek navodu ;o)))))
- nic ve zlym
|
|
|
Né, tak zlý to neni... jen ty zelené mlhovky :) Naprosto souhlasím s tím, že škodovka chce rozhodně trochu upravit a Tiler je celkem dobrá volba. Ještě bych si rozmyslel aspoň ten předek, chce to rozhodně snížit nebo dát větší kola. Policie už mě dusila kvůli vyčnívajícím kolům, kapotě a nesériově vypadajícímu vejfuku ale proti snížení ještě ni slovo :)
|
|
|
Jasne ja jsem jedine pro. Jenze aby to snizeni melo cenu tak to chce prinejmensim pruziny a to je bratru 5 tisic :) No proste... planuje se :)
|
|
|
Slyšel jsem názor, že je vhodný použít pružiny z žigula, který jsou rozměrově stejný, jen kratší a tvrdší... Nevím co je na tom pravdy, nemám to tak, ale ber to jako námět...
|
|
|
*ROFL*
Vzdycky me totalne rozsekaj "mracitka" na svetlech, vzhled masky pak pripomina kukuc gorily, co se tejden nemuze vysrat ;-)... ve dne ten tvuj rapid vypada docela slusne, ale v noci to je, jak kdyz prijedou svetsky ;-)
Jinak at si kazdej hraje, jak umi ;-)
|
|
|
K mračítkům - nevím, ale zdá se mi fakt blbý dávat mračítka jenom na světla, protažená celá kapota vypadá daleko vostřejc :)) A navíc, je za to jenom kilo pokuty (zatím) a to se vyplatí! :)
Jinak jak tak na toho blue rapida koukám, je to zřejmě celý olepený standartní sadou od Tilera, že? Počítám tak 9tis...
|
|
|
Mno s tou kapotou 100%ně souhlasim, libi se mi to vic, ale zatim to jeste nemam :) Teda vubec nechapu jak je mozny, ze ta "hustopaska", ze ktery jsou ty "radobyhustomracitka" drzi a drzi at je leto nebo zima :o) To popira fyz. zakony....
Co se tyce malinkejch kolecek.... jsou predpisovy... abych moc neprudil fizly u nas v Pce, stejne me nemaj radi uz jen kvuli vejfuku, snazim se auto udrzovat v jakz takz predpisovym stavu, jsem jen chudy student nemajice na pokuty :) i kdyz situace je takova, ze proste ani na gumy ani na kola nejsou money :(
Plasty jsou komplet od Tilera, z toho co jsem videl prodavat se mi to libi nejvic.. nemluvim o vlastnim navrhu narazniku, ale na to nejsou penize / nejsem zrucny si udelat sam / i kdybych to dokazal tak neni kde :(
|
|
|
Mno ta mlhofka pod autem je vylozenej vidlak tuzing, ale ta je po predchozim majiteli a ja momentalne nemam money na neony.. holt Vanoce jsou za dvermi ze jo :)
|
|
|
no tak jsem se teda mrknul - souhlas s burtonbellem - jasný votuzidlo. Docela by mě zajímalo, jestli by mi někdo dokázal říct nějakej logickej význam těch "mračítek" . Doprdele, vždyť když chci změnit výraz vozu ze předu, tak to jde udělat mnohem líp ( ale taky dráž ) - takhle to je jen další z supermaketoidních tuzingů.
Ale aspoň to není odfláklý.
|
|
|
Náhodou, sundat tak ty mračítka a modrej pruh na skle,
tak to ve dne docela de. V noci asi trochu Knightrider,
ale zase pobaví.
|
|
|
Ano, mracitka jsou tuzing prvek (ale hezky drzej za kazdyho pocasi viz. vyse :-))), ale proc je auto hned votuzidlo jen kvuli mracitkum??? Snad prevazuji netuzingove prvky, ne? Nebp snad ne? :)
|
|
|
Myslim že je to celkem v pohodě, mračítka neberu jako tuzing prvek, pokud nejsou jen z nalepený izolačky, ale normálně s kusplechu :) ... jinak trvám na tom, že nejlépe vypadají přímo navařený na kapotě...
|
|
|
TAK ŘEKNE MI KONEČNĚ NĚKDO K ČEMU TY DEBILNIÍ "MRAČÍTKA" TEDY JSOU ????
VÍ TO VŮBEC NĚKDO Z TUZERŮ ???
Proboha vždyť je to hrůza - trapný je slabý slovo !!! Kdejakej tuzer si v zájmu "odlišení se " dá na svůj vrak mračítka a pak vypadaj všichni stejně - blbě.
|
|
|
Je to ciste stylingova zalezitost. Jde o to dat autu agresivnejsi vzhled. Zastavba jinych svetel by byla prilis narocna :) A vubec, ja nemam zadnej vrak! :-) Stojim si za tim, ze muj rapid je v perfektnim technickem stavu....
|
|
|
netvrdím že ty máš vrak. Šlo mi o to že s těma mračítkama pak vypadaj všechny votuzidla stejně. Agresivnější vzhled - jo tak to joo, já když se namaskuju jako Rambo, tak to ze mně Ramba neudělá... A ze škodovky supersport taky ne.
|
|
|
Sice neudělá, ale tuzéři mají pocit, že jo. To je přesně jeden z důvodů, z čeho je evidentní, že tuzér je buď zakomplexovaná socka (která nemá na pořádný auto a s šoukárem si přijde jako king silnic) nebo jen debil.
|
|
|
Je zajímavý, že v některejch článcích se snažíš ostatní umírňovat a tvrdíš, že mírné, kvalitně provedené úpravy které udělají auto hezčím nejsou tuzingem a jindy zase všechno odsuzuješ... Tvůj vtipnej web mám rád, ale chce to ujednotit si názory. Jinak nic proti...
|
|
|
Ten prispevek jsem nepsal ja, stejne jako dalsi v teto diskuzi, ktere jsou podepsany Tuzing.com.
Muj nazor stoji v clanku, ze ktereho jste citoval v predchozim flamewaru. Kridlo je mi ukradene, pokud to zrovna neni "FnF edition".
|
|
|
Tvuj Rapid je moc peknej. Koukal jsem jen na tu prvni fotku zepredu, ale je to delano s citem, velice stylove a vkusne. Do haje s nafouklyma oteklyma mejdlama typu Fabia apod.
|
|
|
Diky diky. Konecne nekdo, kdo oceni posledni hezkou skodovku (krome eRka jedina hezka skodovka) :-)))
|
|
|
Jo a ještě v tý síťce z králíkárny - já si vždycky myslel, že vidláci pěstují králíky v králíkárně a koukám, že moderní je chovat je v autě obmotané zepředu i zezadu síťkou :-D
|
|
|
Ale názor, že ve Vašem případě jde o tuzing je z těch mírných.... To auto není z nejhezčích, ale Vy jste je úplně.... zkazil...no ale jestli dáte dolů tu neonovou reklamu na preservativy, tak to bude k dokonalosti blíž....
Nejsem si jist jestli jsem správně pochopil p. Harleye, ale dospěl jsem k názoru, že se chce na silnici ( v případě dopravy automobilem je to dost pravděpodobné..) jen trochu lišit vzhledem. Naopak v chování chce být normální, pohodový a vcelku ukázněný řidič ( to "vcelku" asi nemusím nijak specifikovat... ;-) ). O.K. Pokud jej potkám na silnici, potkal jsem jiné auto....možná trochu jiné ( znám aerodynamiku, tak vím že zbytečně jiné), ale problém nenastane... O to asi p. Harley šlo.
Jenže: pokud jede za mnou, přede mnou, okolo mne modře svítící cosi, vepředu, vzadu to pomrkává vánočními světýlky, vespod to má neonovou reklamu na nudle, nebo nápisu Se Sovět ( ským Svazem má přišroubovanou Tonda od lesa ), sundanou ze zrušené samoobsluhy u nich na vesnici, tak to je kolikrát zážitek.... A musím říci, že málokterý řidič má chuť rozlišovat mezi tuzery a tunery, obojí jim připadá zbytečné a nebezpečné....
|
|
taky jsem měl kdysi rapida, ale žádné úpravy, jen hezkou velmi zachovalou sériovku... lak byl tak pěkný a lesklý, že mi ho nakonec ukradli (!!!) věřili byste tomu? od té doby vím, že co není přivařeno nebo zabetonováno se v Čechách ukradne...
|
|
|
To bych zabíjel... Proto dávám i na dvě minuty když jdu od auta minimálně páku na volant...
|
|
|
Taky mam silenej strach o auto v Cechach se krade vsecko :( Jdu do kramu a zapinam zabezpeceni, presne jako ty a paka na volant ;-)
|
|
|
Kdysi jsem mel rapida taky. Jednou se mi ho pokusili ukrast, zrovna mel rozebrany motor a tak se mu nejak nechtelo startovat ... ;-)
|
|
|
A proc by ti ho nevzali Rapida, kdyz se kradou stodvacitky? Kdybych byl zlodej, tak si pekny Rapida vezmu radsi nez feldu.
|
|
|
Omyl, dnes uz ani toto neplati. Nekteri nasi spoluobcane ukradnou VSECHNO. Takze pravidlo, aby Ti nikdo nic neukrad, je vcelku jednoduche - nic nemit ;o)
|
|
|
KGB je idiot, který tu jen rozjíždí flame o ničem.
|
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Mám křídlo, ale jinak jsem normální...
|