Tak se prý pan Ťuk nechal slyšet, že začal řešit podvod s emisemi u WV
a že se bude svolávat do servisů. No to se mi ulevilo. Už jsem myslel,
že mi můj lidový vágen bude chrllit ty hnusné emise pořád a já, dokud štastně
jednou neumřu, ani nebudu vědět, že něco chrllil, nebo že dokonce nad limit.
Všichni tak nějak tušíme, že většina údajů o spotřebě a emisích platí
jen když fouká vítr do zad, když v autě sedí jenom čtyřicetikilová Bárbína,
jsou přehuštěné gumy a jede se po rovině devadesátkou na pětku. Osobně
jsou mi čísla tohoto typu u prdele, když všechny mé rodinné auta za posledních
třicet let let, žraly (já vím že všechna rodinná auta žrala je správně),
takže vsechny žraly nějak kolem sedmi osmi litrů podle toho jak jsme jezdili.
Mluvíme o flotile počínající stopětkou, konče rodinným úsporným VW dnes.
Mému ekologickému uvědomění bylo učiněno zadost, když se přestalo srát
do benzínu olovo, zateplil jsem si barák, naistaloval si solární panely,
nechal předělat vágen na CNG. To vše bez dotací a s tím, že na pár ťoknutí
do kalkulačky bylo zřejmé, co se vyplatí a co ne. Dospíval jsem v době,
kdy bolševik tvrdil, že budoucnost je rudá. Všichni jsme kývali jakože
ano, každý si ale doma dělal podle selského rozumu. Ve výsledku jsme všichni
měli alespoň slušné bydlení, když jinak nic moc.
A teď to tu máme po krátké době zmařených nadějí jinak, více, lépe,
a radostněji soudruzi. Budoucnost je prý zelená. Pan Ťik asi cítí, že tu
by šly na kauze VW nabrat politické body. On je prostě ťák akční. Už týden
nevyzvracel nic o mýtných branách které nikdo normální nechce, o likvidačních
pokutách na silnici, nic o řízení ministerstva jako firmy. Ťo muselo být
k nevydržení o sobě týden neslyšet. Ťo by ani Goebbels nerozdýchal. A ejhle,
příležitost. Pšouk CO2 sem, pšouk CO2 tam, pozór, NOX. A ta správně uvědomnělá
část populace na toto slyší. Mladí voliči, statostlivé matky, pologramotní
studenti humanitních oborů a znudění mediálně zmasakrovaní důchodci. Jen
aby si mimísek nedýchnul toho zlého oxidu uhličitého. Tedy mimo okamžiky,
kdy se mu krká po jemně syceném Evianu.
Já bych si raději poslechl od pana ministra o tom, kdy konečně pojedu
z Hradce do Olomouce po dálnici, nebo z Prahy do do Žiliny vlakem za dvě
hodiny. Bohužel to spíše vypadá, že pan Ťap si myslí, že to, co poslední
dobou ventiluje do médií někoho zajímá, někdo to chce, někdo to potřebuje,
či mu za to dokonce někdo bude vděčný.
Co že se změní když prosadí svolávání aut ve výše nalinkovaném článku?
Má pan Ťop v rukávu nějaké technologické eso, které kouzelným mávnutím automechanikova
klíče ty emise zmenší? Fuckt ne? Nebude to o tom, že někdo přepíše v papírech
kolik to nově fouká, aby se to třeba zpoplatnilo? Na to se musí svolávat
do servisů?
Jestli tak nějak řídil i podnik Skanska tak se není co divit, že máme
pořád tak kvalitní levné dálnice a že se staví tak rychle. Možná by už
měl přestat s mediálními masturbacemi a dělat něco, co by pro daňového poplatníka
bylo užitečné.
Buďme ale pozitivní soudruzi a mysleme tak nějak politicky. Kdyby se
přeložily výplody naší politické scény do Arabštiny, Perštiny, Urdu, Paštu,
Svahili a rozdávaly tam, kde te v těchto jazycích modlí, tak možná na hranicích
ušeříme za ostnatý drát. Přijde mi, že budoucnoust Česka nebude ani rudá,
ani zelená, ale hnědá, měkká a nebude vonět. Snad se mýlím.
28.09.2015 Neznámý vojín