Komentáře ke článku: Jak se jezdí ve Studénce (ze dne 17.08.2008, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
Tim, ze jste behem rizeni motoroveho vozidla pouzil fotoaparat, nevenoval jste dostatecnou pozornost provozu a porusil tak ustanoveni zakona, ktery chrani nas vsechny. Pocitejte proto s nalezitym postihem a pridelenim odpovidajiciho mnozstvi trestnych bodu!
Ridic audiny se sice chova jako prase, ma vsak modry majacek a zrejme tedy veze duleziteho papalase, jehoz pritomnost na miste nehody je v zajmu spolecnosti.
|
|
|
Z fotek nevyplývá, zda byl majáček v činnosti. Pokud nebyl, pak je řidič audiny povinen dodržovat silniční předpisy stejně, jako řidiči aut bez majáčku.
|
|
|
Ale co dodrzovani predpisu autorem fotografie? Je pripustne, aby se rozptyloval manipulaci s fotoaparatem (nebo nedejboze mobilnim telefonem) a nevenoval nalezitou pozornost rizeni?
|
|
|
On ale v tu dobu stál u spuštěných závor, to snad mění situaci, ne?
|
|
|
Podle fotky bych tipnul, že autor neřídil, neboť stál u přejezdu jako ostatní řidiči až se zvednou závory.
Takže klidně manipulovat s telefonem mohl. :-)
Jinak by mě zajímalo, co ten debil v audině má za tu bílou kartičku za předním sklem. Troufám si tvrdit, že je to určitě kriplkarta, aby mohl parkovat hned u vchodu svého oblíbeného supermarketu...
|
|
|
Treba autor sedel na sedadle spolujezdce, he?
|
|
|
DyT si z vás dělá prdel. Když budu stát na závorách, tak si ho můžu třeba nonit, samozřejmě po zajištění vozidla proti pohybu.
|
|
|
Mno, stačí umět číst... Spuštěné závory=stojící auto... Nějak nevidím ten přestupek??? :oD
|
|
Mimochodem, nechci se plést, ale tohle je IMHO Audina ostravského primátora Kajnara... ¨To jen tak pro zajímavost.
|
|
|
pleteš se. tohle je audi Velikého Evžena. Kajnar tam co já vím nebyl. toho takové prkotiny nezajímají...
|
|
|
Máš pravdu. Kajnar má 67-67. Nějak jsem to popletl....
Každopádně Tošenovský na místě skutečně byl....
|
|
..oni jsou nedotknutelní.. ..dopadne to tak, jak všichni vědí.. nic se nestane..
|
|
Šlo o situaci po nehodě ve Studénce, nebo ne?
Nebylo to tak, že se primátor účastnil na místě samém, buď jako člen krizového štábu, nebo jako politik sbírající body, nebo z jiného důvodu.
Závory pak jsou irelevantní, protože po projetí vlaku, pádu mostu, stržení troleje, srážky etc. je možné, že zabezpečovací zařízení nebylo v provozu a provoz byl řízen podle havarijního plánu jinými prostředky.
Kontrolní otázky:
1) Za jak dlouho po pořízení obrázku bylo uvedeno do normální funkce drážní zabezpečovací zařízení?
2) Za jak dlouho po pořízení obrázku projel první vlak po zprovozněné koleji?
3)Kdo z přítomných, autora nevyjímaje, se účastnil "řízení provozu" na místě nějaké jiné, přiměřeně menší, havárie?
Závěr: Autor je trouba. Nebo je autor žertéř a diskutující mu naletěli.
|
|
|
Právě, že zabezpečovací zařízení v provozu bylo, to by jinak nebyly závory dole. Když dojde k mimořádné události v dosahu spínacího obvodu přejezdu, je zabezpečení přejezdu stále v činnosti, protože z pohledu automatiky je na něm stále vlak. Musí pak přijet montér a ZZ přejezdu dočasně vyřadit z provozu.
|
|
|
Závory byly dole, protože projel vlak a havaroval a z hlediska ZZ tedy byl na přejezdu.
Podle Vašeho vysvětlení byla tedy fotografie pořízena před příjezdem opraváře ZZ.
Byl příjezd opraváře v té době prioritou, nebo byly pro všechny zúčastněné prioritou jiné záležitosti?
Z obrázku je patrno, že někteří účastnící provozu zvedají, ať je účel jakýkoli, závory ručně. Také pro průjezd sanitky míjející audinu musel závoru někdo zvednout ručně.
Nebo ne?
Svým odborným komentářem jste mě přiměl znovu si fotografie prohlédnout a utvrdit se v názoru, že autor využil železničního neštěstí, aby dal průchod svému odporu vůči politikům. Blbce by ale z nás kvůli tomu dělat opravdu nemusel.
|
|
|
Nejste myslim ve sporu; Dave jen upresnuje, ze z hlediska drazni logiky ZZ v provozu bylo, neb spravne aplikovalo povazlivejsi stav, tj. spadle sranky.
|
|
|
Nejsme ve sporu, jsem naopak rád, že někdo dokáže uvažovat střízlivě a technicky, bádat v dané situaci nad spáchaním přestupku fotografováním, blikáním či neblikáním atd. mi připadá poněkud od věci.
Kdybych se vyskytl na místě, asi bych měl jiné starosti a myšlenky....
|
|
|
Rozhodně se všichni shodneme v tom, že situace na přejezdu vznikla v extrémních podmínkách, kdy se nedají aplikovat normální pravidla (například to, že zvedali závory ručně pro průjezd sanitek, z čehož vyplývá, že zúčastnění měli informaci, že tímto místem rozhodně neprojede v dohledné době vlak; zvedat závory ručně lze pouze v případě, že na přejezdu zůstalo uzavřené auto nebo pokud to nepovolí správce přejezdu) a ze dvou fotek nemůže situace neznalý na jistotu určit, kdo prasí a kdo ne. Řekl bych spíš, že řidič audiny udělal to nejlepší, co v danou chvíli mohl, totiž že uhnul stranou a nechal projíždět sanitky. I v audinách se najdou sem tam slušní řidiči :-D.
|
|
|
Ridič audiny, jak je patrné z popisu autora i fotografií, musel samozřejmě na přejezd jako první, poněvadž před vjetím na něj stál v protisměru a tudíž by sanitky neprojely. Nechápu ovšem, co bylo tak důležitého, že se musel před kolonu, kterou vedl kamion, tak rychle vesrat? Aby filmové štáby neřvaly, že je málo světla? Nejlepší, co by udělal je to, že by tam vůbec nebyl.
|
|
Jen bych chtel upozornit na drobnou nesrovnalost v RZ vozidla Audi A8, ktera je podle druhe fotografie 3T2 9494, nikoliv 3T3 ...., jak je uvedeno ve zprave.
Ke komentarum uvedenym nade mnou:
1) manipulaci s fotoaparatem se autor samozrejme niceho nedopustil, nebot jeho vozidlo bylo v danem okamziku v klidu. Stejne tak mohl opravdu sedet na miste spolujezdce a mohl tak fotit, kdy se mu zachtelo.
2) Z fotek pujde podle me opravdu tezko odvodit, zda inkriminovane Audi melo zapnuty majacek, nebo ne. Pokud ano, mohl tam vjet. Ale na to by byl potreba videozaznam (k priznani asi ridice nikdo nedonuti).
|
|
Jsem na silnici denně a nabyl jsem pocitu, že Audivágens hodně často pilutují nebezpečná arogantní howada. Zřejmě tato značka patří k jejich imidž. Těch několik slušný majitelů těchto skvělých vozů jistě jistě pochopí.... nehážu všechny do jednoho pytle.
|
|
|
Hm...je to prostě Folcvágen jako vostatní z rodinky FauVé...teda každej Audí je pokrevní příbuznej všech Ochcívek ftydýtu a fkombajnu...díly na něj se děaj v Rumunsku, Bulharsku a na Ukrajině...montujou je poláci a Slováci u Bratislavy a lepjej na to nápisy "made in Germany"
Snad jen Seat vyčnívá svým designovým zpracováním a dělá se ve Španělsku.
|
|
|
Blábol.
Co se podle tebe vlastně vyrábí v Ingolstadtu?
Audi je značka, která vždycky patřila mezi prestižní, hloupý osle.
Rozhodně není jako ostatní VW a rozhodně stojí dost peněz, čímž se při nákupu tohoto vozu obvykle vyselektovávají nemajetní křupani, kteří se potom uchylují k náhražkovým vozům, převážně korejské výroby...
|
|
|
Nemajetní křupani se vyselektují, a zůstanou jen majetní křupani, ano? :-) Na německý design mám svůj subjektivní názor, že se jedná o nudná auta bez špetky invence (jakkoliv nezpochybňuji jejich kvalitu)... Inu, my Xantiáci víme, že? :-)
|
|
|
Nu přirozeně...:-))
Snad jen ironií osudu byla kdysi tváří Xantie Claudia Schiffer...
|
|
|
No přiznejme si, že u Italů a žabožroutů je té invence občas až trochu moc... Proti německému designu nic zásadního nemám, bohužel to v poslední době to stále častěji přehánějí s tím katováním kostů.
|
|
|
Ale jistě, zde už záleží na osobním vkusu každého motoristy. Kde je u tebe invence moc, může jí být u mě málo a naopak. Mně osobně německý design přijde nudný.
Mám rád italský a francouzský auta.
|
|
|
Nejde jen o design, ten je fakt subjektivní. Jde o to, že žabožrouti poměrně často a rádi nasazují nepříliš odzkoušené nové věci, které se podepisují na spolehlivosti - třeba elektrika u Peugeotů z druhé poloviny devadesátých let se <censored> neskutečně. Do Německa ta "vše v elektrice" vlna dorazila o něco později a zdrojem velkých problémů není. A ani o deset let starší Volvo 480, ve kterém je té elektroniky minimálně stejně, spíše však více (na svoji dobu dost výstřelek), s ní nemívá zásadnějších problémů.
|
|
|
|
Tam se ovsem sypou i jine veci, takze se ta elektrika neciti tak osamele ;-)
|
|
|
Pomineme-li legendární čerpadlo Lucas u motorizace 2.1TD, třílitry snad nebyly schopné ujet pár kiláků bez poruchy. Spousta závad se objevovala a spontánně mizela...
|
|
|
Mel jsem 605ku, coz byl sice jen slaby odvar XM, ale i tak to stacilo ;-)
|
|
|
Představ si 605 s relativně komplikovaným hydroaktivním odpružením... ;-)
|
|
|
XM byla pojízdná elektrárna, která když fungovala, tak svezení to bylo neskutečné... :-) Náš Maxík pak ale dostal pecku právě na komoru - elektrocentrálu, a už se to nepovedlo dát pořádně do kupy, bohužel...
|
|
|
Coz lze ovsem brat jako jiste plus - maloktere jine nez francouzske auto ma samoopravovaci schopnosti ... pomijim samozrejme skutecnost, ze kdyby to auto nebylo francouzske, nebylo by treba ty zavady samoopravovat, nebot by pravdepodobne vubec nevznikly :-D
|
|
|
Nu to je pravda. Otázka ale je, co je teda ten "náskok díky technice" nebo co to má za slogan to audi... Ale tak nějak si nedokážu z hlavy vybavit, s jakoužeto převratnou technickou novinkou u audi v posledních 100 letech přišli, narozdíl třeba od těch žabožroutů... :-)
|
|
|
|
Myslis Quattro? Nemelo to napr. takove Subaru driv?
|
|
|
Subaru...nebo nedej Bože Lancia ve svém modelu Delta?
|
|
|
Vidis! Na Deltu jsem uplne zapomel :-(
|
|
|
Tak jsem lehce kouknul na net a pamet mne neklamala - Subaru seriove vyrabelo auta s pohonem vsech kol od roku 1972 a Audi Quattro se vyrabelo az od roku 1980 ... a jeste pred nimi byl minimalne automobil Jensen FF vyrabeny od roku 1966 ...
|
|
|
Opravuji slogan na "Náskok díky okopírované technice" ;o)
|
|
|
Inu slogan je debilní, ale to je po mém soudu asi tak 90% všech reklamních sloganů. A na samotném přístupu, kdy nechám konkurenci, ať si na novinkách nabije držku odladí je a já je pak nasadím až když je to celkem bez risika, nevidím nic špatného - někdy to konkurenci sice vyjde a vydělá i na úkor mne, ale věřím tomu, že zavedené značce absence pár žhavých novinek uškodí méně, než jejich předčasné zavedení, vedoucí k problémům.
|
|
|
To mně je mnohem sympatičtější přístup opačný, průkopnický. Někdo musí být první, kdo tu cestičku vyšlape, aby pak světu mohl říct "tak tudy ne, přátelé" ;o) Ale to už opravdu záleží na vkusu každého, a zabíháme hodně OT. Kdyžtak přes ICQ.
|
|
|
na druhou stranu je ale fakt, že německý design je často nadčasovější, než ten jižní. zejména design vozů se ženským přirozením ve znaku zastarává obdivuhodně rychle.
|
|
|
Co se podle tebe vyrábí ve VW Bratislava, hňupe?
Q7, Cayenne a Touareg
Audi je VW a není prestižnější jen tím, že má jinou kastli a v Autobildu napsali, že je to auto prestižní? Já jen, že má stejný podvozky jako kdejakej koncernovej krám...
Ale rozumím, že je třebalízat prdku tomu, kdo Audi má a jeho pocit extrátství mu zatemnil mysl natolik, že popírá i příslušnost značky mezi ostatní Folcvágeny 8o)
Také si myslím, že "stojí dost peněz" nic neříká o tom, jak je vůz kva...kva...kvalitní...brekeke. 8o)
|
|
|
|
Možná bys si o tom měl něco zjistit než se ustíš do debaty kde ti zas vytečou nervy 8o)
|
|
|
Blábol č.4
(mám prokazatelně zjištěno)
|
|
|
S tou Blavou je to fakt, s tím nic nenaděláte. A podstatná část železa pro Blavu se dělá po fabrikách v Čechách a na Slovensku. Plasty to samý. V Maďarsku motory. Halt globalizace.
|
|
|
Já to nepopírám, blábol napsal ten hovád tenhle:
"Ale rozumím, že je třebalízat prdku tomu, kdo Audi má a jeho pocit extrátství mu zatemnil mysl natolik, že popírá i příslušnost značky mezi ostatní Folcvágeny 8o)"
|
|
|
Chabý pokus vzhledem k tvému dřívějšímu zápalu v boji za každou věc ke které měl Mistr nějaký zájem.
Ten také operoval exkluzivitou čtyř kruhů...a jeho hysterickému vynalézání důkazů pro pravdivost jeho popírání příslušnosti Audi pod VW group se na netu už smějou i holky....8o)
Prokazatelně máš zjištěno, že mu teď prdku nelížeš? Dokaž to...dokaž, že 100x jo a teď poprvé ne 8o) Proto nelze napsat "prokazatelně zjištěno", neb to prokázat nejde.
Jó...o dobré jméno na netu jeden přijde natotata...8o)
|
|
|
Ale Honzíku, chlapče zlatá, ta věta "prokazatelně zjištěno" se přece týkala na Tvé doporučení, abych si "o tom něco zjistil"...:-)
|
|
|
"o tom" tedy skrývá co?
"to" je tebou chápáno jako "fabrika na prestižníaudinypyčovole f bratislavě"...nebo přesvědčování publika, že dnes zde nevystupuješ jako patolízal?
Jedno jsi dodneška zjevně netušil, druhé dokázat nejde.
2:0
|
|
|
Ale Honzíku. Zase špatně.
Probírali jsme problematiku Audi. Mám něco prokazatelně zjištěno o Audi.
|
|
|
Ano. Máš zjištěno, že Mistr má Audi.
Já o teda vždy viděl jen ve žlutém Renaut Mégane coupé, ale budiž.
Vzhledem k tvé katastrofálni neinformvanosti o umístění výrobních závodů Audi v Evropě toho o Audi moc zjištěno nemáš...
...a ještě méně víš o tom, jaké je národnostní složení tamních zaměstnanců, kdo je v regionu ocoten pracovat za nejmíň a bydlí dost blízko, aby se mu to vyplatilo.
Kombinuji, že ani nejsi schopen určit aspoň v desítkách procent, jaké je národnostní složení pracovníků v nošovickém Hyundai...a to jsou Nošovice v ČR.
|
|
|
nazdar troubo :o)
jen uvedu pár drobností na pravou míru - megaana jsem prodal již před několika lety, protože už byl starý a nemělo pro mě valného smyslu, aby mi stál před barákem nebo aby s ním jezdil některý zmých kámošů.
ad prrokazaatelně zjištěných skutečností - najdii si moullo tady na d-f ten článek, kde je fotka škoda žralok a podívej se pozorně na část palubní desky na fotce, kterou jsem pořídil moobilem, zda je to renault nebo audi. takhle hloupě se ztrapnit.
jo a co carmen ? je pořád ještě na umření ? to víš my, kteří si nevytváříme citový vztah ke kusu železa a stačí nám, že to jede, nikdy nepochopíme tento druh lásky :D
|
|
|
Ale no tak, aleffe. Já mám taky citový vztah ke svému Raplovi; vsadím se, že každý, kdo si dal dohromady sám a vlastními silami dohromady nějaké auto nebo motorku (nebo lokomotivu nebo letadlo ;-), má k dotyčnému vozidlu silný citový vztah. Řekl bych, že to je normální a rozhodně bych zrovna za tohle do nikoho nerýpal.
|
|
|
Jindy me tyto zabomysi valky v diskuzich nezajimaji, ale tentokrat uz to nelze prehlednout: Aleffe a ostatni, proc se proSatana do takovych zbytecnych konfliktu zapojujete? Copak nevidite, ze sahodlouhym hadanim se s primitivy a trolly (cimz nemyslim konkretne Honzu ZZR, ale obecne) se snizujete na jejich uroven? A ze take svinite diskuzi zbytecnostmi (a to rikam presto, ze vetsina mych prispevku na tomto webu je tak ci onak off-topic)?
|
|
|
Nazdar mistříčku...
I když jsi v diskusích operoval s Audi už asi rok či dva, tak jsi vždy přijel Meganem. Tolik k faktům, které mohu uvést z vlastní zkušenosti.
Pokud jsi někde uveřejnil nějakou fotku, nikde není psáno, že jsi autorem, ani že auto ze kterého je focená ti říká pane. Nejsi v pozici, abys mi něco dával dohledat. Pokud máš cosi, co dodá váhu tvým slovům, dej to sem sám. Já ti na to prdím.
Carmen stále slouží v dokonalé kondici a nepamatuju, že by kdy byla na umření, ale díky za optání.
No a vy, kteří-si-nevytváříte-citový-vztah-ke-kusu-železa byste neměli moc vystrkovat růžky a ukazovat na jiné, aby se někdo náááhodou nezeptal, jakže oslovujete svůj vůz vy. Jak mu říkáš ty? Anička myslím, že? 8o) Tak už raději přestaň se svými pokusy, protože si pod sebou akorát řežeš větev...moulo.
8o)
|
|
|
nazdar troubo :o)
ad data
od 1.8.2006 jsem si mohl vybrat, zda používat služební audi nebo soukromý pekáč - jakej s tím máš prosím tě problém ? asi ten, že nedřu bídu s nouzí a nejezdím mikro C1 na lýzing, viď :o)
ad fotka
jak jsi přišel na to, že jsem jí nevyfotil já ? dokaž to troubo
ad citové vztahy
já říkám autu buď auto nebo andula, protože tak mu říkal předešlý majitel a já u toho zůstal, ale to je asi tak vše, nevytvářím si k němu patologicky partnerský vztah jako ty s carmen, netuním ho, aby měl na kapotě různý obrazce made by dyzajn zzr, stačí mi, když je čistý a jezdí bez poruch.
jo - a taky mi neeharaší, abych to auto všude fotil a byl v nějakém autogang, i když motogang.cz je určitě něco jinýho - to je jako s kofolou, viď - když miluješ carmen, není co řešit :D
s ohledem na tvoje hysterický projevy by ses měl raději přejmenovat na gaangsta zzr :D
|
|
|
Nemám problém žádnej. Ty máš problém, že nechápeš mou filosofii a tak generuješ hloupé spekulace.
Proč jsem koupil C1 pochopil každej, kdo je spokojen se svým penisem. Že to nebyla otázka peněz je také jasné. Pro mě totiž auto není výrazem sociálního postavení, ale musí mi vyhovovatpo všech směrech. C1 vyhovuje...a co je mi po tom, jaký názor na to má nějaký frustrovaný rodič?
Nevím, co je patologického na tom udělat si nový lak dle svého návrhu na ten původní, který byl poškozen minulou majitelkou? Jestli vono to nebude tím, že to sám neumíš a tak se nemáš na co/pod co podepsat...a tolik bys chtěl 8o)
Motocykl je až na pár motorových dílů a lak původní. Není na něm nic "vytuněnýho", protože vše je funkční.
Andula nebo Carmen - nevidím žádný rozdíl v patologičnosti našeho přístupu k vozidlům. C1 je třeba jen "vozík" nebo "autíčko", jak mu říká sestra.
Motogang.cz? Co to má bejt? Nejsem v žádným gangu...nějaký link by teda nebyl? Když už máš takové silné řeči, mohl bys je vyfutrovat činy? Nebo je to zase tvůj kasický bullshit?
|
|
|
Co je tohle?
http://www.motogang.cz/user/honza_zzr
|
|
|
nejlepší bulshit je
carmen fešanda
http://www.motogang.cz/article/26367
carmen cestovatelka
http://www.motogang.cz/article/26366
carmen na umření
http://www.motogang.cz/article/26363
carmen nová
http://www.motogang.cz/article/26362
a zcel se vymykající honíkově poměru k dětem carmen podruhé novorozencem
http://www.motogang.cz/article/26365
jímá mě podezření, že se mu při tunění dyzajnu vysmálo nějaký malý dítě, řeklo něco o nevkusu a od tý doby si gangsta zzr vytvořil k dětem jistý antagonistický vztah - pardon u něj se jedná o brilantní filosofii (c)
ale poslední dobou už to není vono - dříve startoval jako čertík z krabičky a dnes byl vyloženě flegmatický a ponížil se jen několikrát :D
|
|
|
Jéje hanzi, ty jsi ale koloušek :D
|
|
|
když už - tak výjimečný koloušek!! ne každý mazlík je zároveň popíračem holocaustu, vybíječem dětí, moto gangstou udržujícím partnerský vzath se svým silně erektivním strojem a zároveň filosofem (c) a hloupým oslem (c) :o)
|
|
|
Dnešní ráno začalo opravdu hezky :-) U komentářů Honíka ke svým obrázkům jsem vysloveně tekl....
Honík umí být tvrdým klukem (c)
http://www.motogang.cz/picture/34711
Honík umí projevit soucit (přejel zrovna dítě ??)
http://www.motogang.cz/picture/34737
Z tohoto obrázku by psycholog možná vyčetl jistý příklon k SM (řetezy, balení do celofánu, submisivní náklon předního kola k míchačce...)
http://www.motogang.cz/picture/34742
...ta ji vypiplala "od štěněte"
http://www.motogang.cz/picture/34707
|
|
|
čéče aleffe tohle ale už přestává bejt vtipný.... skoro na každýho se na netu dá něco najít ....čas malin nezralých :-))
ale zase na druhou stranu.... trochu to sranda je ,-)
|
|
|
To víš, kdyby hošan napsal něco ve stylu "Motogang.cz - co má bejt? Hříchy mládí...a navíc se mi to líbí" nebo cokoli jinýho, neštěkne potom ani pes a dokonce by se to dalo i pochopit, já jsem třeba v Xantiaclubu a baví mě to... :-))
Jenomže, potíž je v tom, že hošan lže jak když tiskne.
Prohlašuje že neví co je to motogang.cz a že carmen nebyla nikdy na umření.
To je přinejmenším trapné...:-))
|
|
|
já jsem býval dřív chatař
teď už akorát sem tam jedu na nějakej sraz,ale jinak nic.
je to hezký mít nějaký koníčky,nevím,proč se za to stydět
|
|
|
na tom, že vlastníš motocykletu a čas od času se na ní projedeš, nic není, ale stydět by ses měl za to, že k ní nemáš silně vyvinutý citový vztah, že jí vlastně zanedbáváš a trávíš více času s manželkou a s dětmi, než se svou kráskou a co je nevíc frustrující - a za to by ses měl stydět nejvíc - nejsi v žádném motogangu, tedy jsi vykořeněný z toho, že nemáš vlastní tlupu a že nikam nepatříš. však si vzpomeň, jaké to je strčit si něci vzrušujícího mezi nohy - a tím nemyslím homosex!!!!! (a někteří již vědí ...)
|
|
|
Já jsem bejval tramp. Projel jsem kus světa. Ale abych se zamiloval do motorky ...
Na druhou stranu, vymazlil si ji docela pěkně. I když ta barva tak trochu připomíná motocyklety veřejné bezpečnosti :D
|
|
|
Motogang převzal s jednou osobou admina i databázi ze starého serveru moto.cz. Proto se to tam objevilo aniž bych věděl o nějakém Motogangu. Tedy žádná lež, ale pouhé nedorozumění.
Carmen jsem koupil zbořenou, což jsem zde několikrát psal a není to žádné tajemství. Aleff, pardon - pan Alan Hájek stroj viděl pouze v bezvadné kondici asi dva roky po koupi. Ale to mi ještě stál za to, abych s ním šel na pivo.
Ano, uznávám, že je to trapné, nicméně necítím žádnou zodpovědnost za nějaké přenesené databáze.
|
|
|
nu pochopitelně!
kupříkladu já jsem vyrozumněl, že se s honíkem vídám nějak moc často a zřejmě trpím amnézií, že si to nepamatuji, ale honík ví, že jsem vždy řijel žlutým meganem, kterého již přes dva roky nevlastním (možná bych byl očištěn, kdybych se nechal vyfotit s audi a změnil si nick na aleff vw), dále je zcela jistě pravdou, že jsem ve skutečnosti realitní agent, co ničemu nerozumí a dále mě frustruje práce, která mě baví, obtěžuje mě dítě, které je zdravé a super, jsem nešťastný v manželství se ženou, o níž by nikdo nezakop (protože to v záchvatu padoucnice napsal nějaký anonym na webu) a když u komentáře neeudělám velikýho smajjlíka, znamená to, že nezvládám ani ty frustrace - ovšem, když smajllíka udělám, znamená to, že se ty frustrace snažím skrýt a machrovat (c), sám bych nevymyslel něco tak bizarního, ale kdyyž to tvrdí někdo, kdo ví úplný hovno o skutečnosti, takk to mussí být pravda, no ni ?
pac a pusu pro carmen, žuch :D
|
|
|
No ty vole musel jsem normálně vytáhnout kapesník, abych zatlačil slzu.
*******
Co to tu kurva předvádíte za reality show!?
|
|
|
To je internetová obdoba televizní show Nic než pravda! http://kultura.idnes.cz/zpoved-v-show-nic-nez-pravda-uz-vynesla-penize-fq2-/filmvideo. asp?c=A080818_184019_filmvideo_jaz
Jako detektor lži se tu používá Google, což je mnohem spolehlivější :D
|
|
|
pomni,že to je v rubrice kultura :-)
|
|
|
Normálně tady chčiju smíchy.
|
|
|
niic tu nepředvádíme - toliko demonstrujeme bodré kamarádské pošťuchování.
střetává se tu drsná ganngsta SSr filosofie s jemným nihiliSSmem, tedy žádná reality šou, ale prostá anihilace (velký e-třesk) - zásadní bude ofšem přítomnost oné jedné jediné částice (tuším, že neutron), z níž za dalších pět miliard let vzejde nový život na planetě,která teprve vznikne.
no, a jelikož gangsta SSr trpí nutkavoou potřebou mít poslední slovo, jsem hluboce přesvědčen o tom, že jeho tečka rozhodne dění v daleké budoucnosti :o), ale to už nebude SSr ani VW, ale to bude svět jako Carmen :D ...
|
|
|
problém je, že to "bodré kamarádské pošťuchování" už je dost nudný, máš trochu omezený repertoár. Jediné zabávné na tom je, jak moc tě Honza musí štvát a nervovat, když neleníš a věnuješ tomu tolik času a úsilí :-))
|
|
|
hele, a z čeho prosím tě usuzuješ, že by mě měl štvát ? z toho, že ho vždy ještě bodře povzbudím k ještě úchylnějšímu projevu ? a je úsměv projevem člověka, kterréhoo jiný štve ? toť přímo hamletovské thema (c) :D
|
|
|
Pomoc pro trvale intoxikované:
Úvaha (Moussa):
...když neleníš a věnuješ tomu tolik času a úsilí :-))
Otázka (Aleff):
...z čeho prosím tě usuzuješ, že by mě měl štvát ?
Možná by to chtělo trochu čistého müsli 8o)
|
|
|
pomoc pro ubožáky, kteří si svou neschopnost porozumět psanému textu vysvětlují svým intoxikovaným* mozkem:
moussa tam schválně napsala smajlíka, protože se hysterricky tolik snažíš, abys štval a opruzoval, ale nějak ti to nevycháází, má odpověď tedy směřovala k tomu, abys mohl opět zamachrovat** a vyzářit do světa několik megadecibelů moudrosti :o)
* jsi známý svým přísným postojem ke konzumaci alkoholu - chlubil jsi se tím, žes abstinent, ale zapomněl jsi dodat, že dlouhodobé užívání antidepresiv tlumících tvé psychotické chování jaksii z lékařského hlediska konzumaci alkoholu vylučuje :o)
** machrovat = vysvětlit si po svém, následně obrátit naruby a pourážet kohookoli made by hantec :o)
p.s. a co carmen ? ještě ti pořád zahýbá (v zatáčkách) ? :D:D:D
|
|
|
Klasická mentální projekce.
Ukázal jsem Ti, žes nepochopil psaný text, takže jsi to v sobě popřel a připisuješ to mě.
Proč tam Moussa napsala smajlíka ví jen sama Moussa, ty vědmo.
K alkoholu mám neutrální vztah. Nijak mi jeho konzumace nevadí, ale nechutná mi, tak ho nepiju. Nepití nikomu nevnucuju.
Druhá a smutná věc je, že si nedokážeš představit jinou alternativu než "chlast" nebo "antidepresiva". Ale ono to není buď a nebo, víš? Existuje většinová alternativa - tedy že se jedinec obejde bez jednoho i druhého aniž by nějak trpěl. Že to ty nedokážeš, protože THC odbouralo jakoukoli tvou schopnost odolávat stresu a připisuješ to mě, je další příklad učebnicové mentální projekce.
Pokud má termín "machrovat" pro tebe tento význam, pak se musíš vidět jako všech machrů futrál, ne? 8o)
Je tragikomické sledovat, jak v zoufalé snaze mě urazit, klesáš hloub a hloub do marastu trapnosti a dělání ramen na členy tvého fanklubu.
Jo...včera jsme taky přišli na kloub tomu, co tě sere natolik, že rozkládáš každou zdejší diskusi. Je to jasná porážka, když ti plán nevyjde z 95%, přestože se táááák snažíš? Myslím, že jo.
Opakovaný vtip už není směšný. Je směšný o toméně, čím byl i ten úplně první pokus spíš trapný. Toť axiom.
Má úcta!
|
|
|
Ja jen, ze nize uvedena veta se hodi v tomhle pripade i na tebe.
Je tragikomické sledovat, jak v zoufalé snaze mě urazit, klesáš hloub a hloub do marastu trapnosti a dělání ramen na členy tvého fanklubu.
Aleff tuhle diskuzi zatim alespon jisti jistou dafkou humoru. Je radost to cist :-)
|
|
|
Já se poměrně nahlas chechtám i když čtu Jeníka, i když tam to asi není pisatelovým záměrem.
V mejch očích Honza lepší Jardy Štercla... :-))
|
|
|
hamlet is dead!
smajlík je tam, protože je směšné, že čím usilovněji se snažíš dokázat, že Honza není v normě, tím víc vypadáš jako blázen sám. To je pochopitelně tvůj boj a dělej jak myslíš, mně tvoje projevy nepřipadají jako "bodré povzbuzení", vypadá to spíš jako obsese. Máš pravdu, neměla jsem tam toho smajlíka psát, protože už to není ani k smíchu.
|
|
|
ach tak to jooo,
já jen vycházel z toho, že když už někdo klesl tak hluboko, že lže jako když tiskne jen, aby si ho někdo všiml, tak se na to dá reagovat jen černým humorem nebo nechat tu lež.žít svým vlastním životem s bojem to nic společného nemá, alespoň mi kopání do mrtvoly jako boj / usilovné snažení / obsese nepřipadá :o). ale polepším se - je vidět, že to honzíkův psychický stav jen zhoršuje, protože humoru je v místech s nedostatkem jodu jak šafránu, takže ho jen "bodře" poopravím, až zase bude lhát :o)
motorkám 3x zdar + pac a pusu pro carmen :D
|
|
|
No nevím, klidně to můžeš přejmenovat na e-velmi křehké vztahy. Nicméně to na věci nic nemění. Vzhledem k tomu, že oba máte nějaké, ať již přímé nebo zprostředkované možnosti zasahovat do pravidel na tom to webu, rozehrává se tu nekonečná OT story, na jejímž konci zůstanou dva šašci. Ale dělej jak myslíš.
|
|
|
náhodou to oživuje rozjímání nad libertariánstvím a neviditelnou rukou trhu ,-)
a je to lepší než číst,že co cyklista a majitel vozu škoda,to hlupár a mrd.
|
|
|
Nebýt to taková nuda, tak bych si to ještě jednou přečetl, abych ono skryté poselství objevil. Ale klidně se nechám podat :-)
|
|
|
Koloušek? Dík za kompliment...ale aspoň mi ještě stojí a nemusím nikomu platit, aby se mě dotknul 8o)
|
|
|
No, koloušek není ani tak kompliment, jako ehm ... kvalitativní označení. Ale když tě to potěšilo :D
|
|
|
Záleží na tom, jak tomu termínu kdo rozumí.
U nás je "koloušek" mladej kluk obecně.
Termín používají zpravidla starší pánové (s bříškem, řídnoucími vlasy a poruchami erekce)...nebo dámy již-ne-mladé o které mladí kluci nejeví žádný nebo pramalý zájem.
V obou případech je "koloušek" termín spíše posměšný, no vypovídá více o těch, kteří ho užívají než o těch, kteří jsou jím označováni.
Já si tě do dané kategorie zařadil už dávno, takže jsi svou pozici jen upevnil.
Má úcta.
|
|
|
koloušek není mladej kluk obecně,ale mladej kluk vhodnej k prznění.
ať již starší dámou nebo pánem ,-)
|
|
|
I tak to spíše svědčí o tom, že uživatel toho výrazu je již středního věku se kterým jsou spojeny výše uvedené znaky, vlastnosti a projevy opotřebování organismu, které sice čekají každého, no dle mého názoru nejsou nic s čím by se dalo chlubit nebo na čem budovat ego. Není žádná zásluha bejt starší.
No a pokud má Ma-tla chuť si zaprznit a nazývá mě kolouškem, pak to klidně může zkusit. Možná ho už nebaví jeho žížalka a chce tedy zkusit, jaké to je chcát jizvou 8o)
|
|
|
Dotaz: Je to ještě 1:0 nebo již 14:15? Nějak se v tom ztrácím, koloušku, pomoz!
|
|
|
odpověď: aktuální skóre je přesně 10254658:0 ve prospěch gangstakoloušek* zzr kontra okocení idioti, realitní agenti a automotive gangsta's.
* v brněnském hantec se jedná významově o "plemenného samce", jemuž ostatní závidí vše, co dělá a o jehož přízeň se perou nejen dívky a mladé ženy, ale i dospělí muži, kterým imponuje jeho plodnost a názorová přísnost :o)
pac a pusu pro carmen :o)
p.s. celkem zajímavý musí být maglajs v hlavě gaangsta, když si strčí carmen mezi nohy a ta mu pak mu zahne v zatáčce :D, myslím, že podobné životní příběhy se hromadí na webu parohac.cz, ale zatím tam není nic o nevěře neživého objektu :D
|
|
|
Zahne v zatáčce? La curva perendeca, Carmen dolorosa!
Na tebe, drandícího, nemávají hezká děvčata?
Na mě ano, tříletá, někdy snad i o něco starší...
Viz.:"Jsou ještě krajiny, kde děti...mávají ...."
(Aneb když Brno, tak Jan Skácel, ni?)
|
|
|
Starší, asi tak třicetiletí pánové s bříškem, řídnoucími vlasy svázanými do ohonu, třídenním strništěm, odění do teplákových souprav, ozdobení řetězy a nalepení f medu?
Ano, ti to používají.
Dámy se naopak v branži moc nechytají, ne?
Zde na webu se vyskytuje živoucí bazarník?
|
|
|
Pod pojmem "koloušek" se obecně rozumí klučina s metrosexuálním nedospělým vzhledem, v angličtině často zvaný "boy-toy", který slouží jako hračka pro předklimakterické paničky.
Na fotky jsem se samozřejmě podíval, ale nepřijde mi, že by to sedělo na Honzu. Normální kluk, řekl bych ...
|
|
|
Normalni by snad bylo, kdyby ty popisky k obrazkum psal 15ti lety klucina tajici laskou ke svemu zanovnimu stroji.
"Normalnimu klukovi" na tech obrazcich tezko bude 15, spise nad 20. To uz je dostatecne cerny humor (alespon pro me).
Dany pan si muze podat ruku s obdivovatelkami Tokio Hotel...
|
|
|
Vycházím z jednoduché premisy: Kdo se posměšně vyjadřuje k vzhledu jiného, aniž by sám férově svou fotku uveřejnil, bude v reálu totální držka ;o)
|
|
|
a já to ma-ovi pořád píšu.kdo se chlubí pérem a neukáže....
:-)
|
|
|
Už jsi zapomněl na svoje školní léta?! :D Jak už jsem uvedl, nerad bych frustrovaval 95 % mužské populace :o)
|
|
|
já jsem vždycky říkal:ty máš sice větší péro,ale už jsi ho použil?aha?a co slečna? kolikrát ho měla?
(možná jsem se chlubil cizím peřím,moje první slečna byla labůžová,skoro jako chlap.... měla ho hrozně rychle :-)
|
|
|
Tak tohle mi připomíná Ein Kessel Buntes...lepší estrádu sem eště neviděl...hoši, hoši...připomíná mi to oblíbenou fotku, kde vyhrává mentál a je pod tím napsaný, že i když vyhraješ olympiádu pro mentály, stále budeš retardovaný...a tak je to i s vámi na této diskuzi...leda bych neviděl pod pokličku tohoto skvělého a zajisté dobře připraveného představení....
|
|
|
Jé, koukejme...databáze z prastarýho www.moto.cz. Nevěděl jsem, že to převzali všechno vč. databáze uživatelů. Dík za upozornění!
|
|
|
Synu, na rozdíl od Tebe se v autoindustry pohybuji a navíc pro audi dokonce i pár věcí vyrábím... :-D Dále, na rozdíl od Tebe jsem nemluvil s Rumunem, ale v Ingolstadtu dokonce i byl, viděl vývoj nových aut a v několika testovacích se i svezl (řídil je). Právě tak jsem byl ve Schwieberdingenu, Mnichově, Maranellu, Turíně, Stuttgartua navštívil tam pracovně vývojářský centra a automobilky. Města se subdodavateli jsem lenivej vyjmenovávat.
Nevím, jak jsi přišel na to, že jsem neinformovaný stran výrobních závodů Audi..:-))
Pro začátek si zafixuj Ingolstadt, který jsi, ehm, poněkud pominul. Tam je totiž Audi doma.
|
|
|
Na to, co jsi zde vymachroval s tím, kde všude ti otvírají náruč ti Slovensko a Maďarsko docela unikly a proto i zaskočily. Hm...není to divné u takového "znalce"?
"Vývoj" nových aut v jakékoliv automobilce se dá shlédnout i z pozice turisty. Něco podobného jsem absolvoval v montovně VW v Mladé Boleslavi.
To, že Audi - tedy exkluzivně naleštěný Folcvágen v Německu/Ingolstadtu platí daně neznamená vůbec nic. Na to, jak se zde přifukuješ jsi dost naivní, hloupý nebo špatný taktik.
|
|
|
To, že mi uniklo Slovensko a Maďarsko sis vybájil na základě toho, že jsem je neuvedl v žádném příspěvku? Kde mě to mělo zaskočit?
Taktik?
Jsi opět zcela mimo (jako už poměrně dlouho).
Netaktizuji, nepovažuji spoludiskutující za publikum, pouze označuji Tvoje bláboly za bláboly.
Jsem rád, že jsi tenhle příspěvek napsal. Kdo je trochu obeznámen s problematikou, tomu dojde, že nemáš ani šajn, která břinká... :-D
|
|
|
Každej ať si udělá obrázk sám. To, žes neměl páru, kde se vyrábí ten kterej Folcvágen (Q7 a TT) vyplynulo jaksi ze souvislostí. I KAT tě musel usadit, načež jsi se trapně vykrucoval tím, že jsi reagoval na cosi jiného - podružného.
I kdyby to byla pravda, tak co si myslet o člověku, který nechá informaci běžet a chytá se informačně bezcenné omáčky okolo? Blb?
Ten, kdo napíše "Blábol" a nenapíše nic bližšího, ten se jen vyznává ze své víry, že ověci smýšlí jinak a dle svého soudu lépe. Aby to dokázal - na to však ale nemá. Jakou toto prohlášení má hodnotu? Nula?
Minule jsi neboodval, tak to chceš donat dneska? Moc to ale nende,co?
8o)
|
|
|
Dneska nuda.
Těšil jsem se, že budeš lepší.
Vyplynulo ze souvislostí. Usadit KAT.
Ubohé.
Jdu.
|
|
|
Honza ZZR vs. Čajldýtr - 1:0
8o)
|
|
|
...ale jasne, ze sa to robi BA, len ma to nejak nevzrusuje, lebo Q7 je v mojom rebicku hovadskzch aut uplne totalne na spici...radsej by som jazdil Unom ako hnusnou dodavkou na obludnych kolesach...
|
|
|
Jo...i modla metrosexuálů ne dělá v Maďarsku a montují ji tam Jugoslávci a Rumuni...
Halt prstižní značka...ja, ja, Khon, maj recht.
|
|
|
Blábol č.3
(nesmysl se týká montážních dělníků)
|
|
|
Je to asi 6 dní, co jsem nocoval v Rumunsku u člověka, kterej tam pracuje a vyptal jsem se na pracovní podmínky. Myslím, že takový zdroj nemáš.
Tolik ke tvému druhému vyznání víry.
A asi to zase začnem bodovat, ne? 8o)
|
|
|
|
Taky jak kterej Seat i VW ;-) Ten Seat co mam ja se spolu s pokrevne stejnym Folcvagnem (a drive i Fordem) delal a dela v Portugalsku ...
|
|
|
Jo jednoho Volkswagena mám také z Portugalska ze stejné linky jako ty Seata a druhého přímo z kolébky VW ve Wolfsburgu.
|
|
Otazka ovsem taky stoji, zda ma mit papalas na audine majacek a zda ma mit pravo prednostni jizdy jenom proto, ze jede na schuzi (99.9% pripadu, kdy nekam jedou). V pripade nouze, kdy je potreba, aby byl dotycny papalas na miste (napr.) nestesti rychle, muze byt urcite odvezen policejnim autem. Pochybuju ovsem, ze jakykoli papalas je na miste jakehokoli nestesti potreba tak rychle. Osobne bych tam radeji videl nejdriv hasice a zachranku nez nejakeho kravataka z magistratu.
|
|
|
No, chtěl bych být taky chytrý, alespoň pět minut.
Bavíme se o konkrétním případě, tedy:
1) Odvezení policejním autem je pitomost, kterou nemá cenu rozebírat.
2) Zneužívání je jistě špatné, ale o to zde pravděpodobně nešlo, viz 6).
3) Jak jsem naznačil, pro havarijní situace jsou sestaveny havarijní plány, kde je napsáno, kdo a ve které etapě se zúčastní a jakou má pravomoc, kde ho je možno najít nebo kdo ho zastupuje. Potom krizový štáb může zastavit vlaky, vytýčit obchvaty, zajistit lůžka v nemocnicích a distribuci raněných...až po povolání armády. Zajistit u jednoho automobilu vytažení, vysušení, odbahnění je možno jednoduše. U autobusu složitěji. U vlaku s následným zastavením železniční dopravy na trati Hranice na Moravě - Bohumín je to ještě o trochu složitější, takže přítomnost krajského hejtmana a ostravského primátora je kromě starosty Studénky v havarijním plánu jistě vyžadována. Mimo hasičů a záchranky, že.
4) Zrak-li mne nešálí, záchranka a hasiči tam již byli.
5) Byl to vlak mezinárodní, bylo nutno počítat i s komunikací a koordinací na mezinárodní úrovni a čelit nepříjemným dotazům polské strany.
6) Je možné, že v automobilu byl někdo, kdo se jel nechat vyfotit, jak utírá slzy holčičce, nejlépe v umazaných bílých šatečkách a předškolního věku, protože bilbórdy již jdou do výlepu, že. Však uvidíme. Zatím na to nikdo věrohodně nepoukázal.
7) Na úplný závěr je třeba podotknout, že jede-li papaláš s majáčkem oprávněně, jede na schůzi ve 100% případů. Je to totiž v jeho náplni práce.
|
|
|
naopak - nemusíš být chytrý, stačí, když bude silný a sebevědomý.
jinak je hezké pozorovat, komu všemu vadí drahá velkká auta a jak moc to zatemňuje mozek (nebo to bláto, co tam někteří mají).
já naoopak přítomnost primerátora na místě neštětsí kvituji - není od věci shlédnout to in natura, aspoń si uvědomí závažnost situace a přizpůsobí tomu své další rozhodování, neboť ať je tam kdo chce z jakýkoli politický strany, měl by svou pravomocí přisspět k řešení situace; nějaké bláboly do tv kamery se musí odehrát taky, ale důležitější mi přijde, že někdo jako je třeba primátor má z titulu své funkce možnost pomoci jistě více, než nějaký trouba, co také přihllíží a co si umí myslet, jak by se vše mělo organizovat.
|
|
|
Zajímavější by bylo sledovat činnost primátora (například) při synchronní poruše přehradní hráze (od Morávky po Šance), úniku plynu v chemických závodech, výbuchu plynu v Michálkovicích a romské demonstraci v sadech Jožky Jabůrkové.
Vsadím se, že je nominován do všech havarijních týmů pro poruchy podobného rozsahu.
|
|
|
Nerad bych, aby doslo k mylce, ze me drazdi limuzina a nechci se ani vyjadrovat o obsahu lebek dalsich diskutujicich, kteri maji jiny nazor.
Problem je v obecne pritomnosti majacku na vozech vybranych jedincu, kteri spechaji na schuzi. Na misto nestesti se ve vyjimecnych pripadech (jakym havarie jsou) da dostat i jinak, tj. napr. tim zavrhovanym policejnim autem. Stale ovsem zustava otazka zda je to potreba opravu na tolik, ze se musi cestou plest pod kola sanitkam.
|
|
|
ad 1) proc by to mela byt pitomost? Kdyz by opravdu papalas spechal na misto, kde jde o zivot?
ad 2) nekomentuji zneuzivani, to je jeste o rad horsi nez o cem mluvim
ad 3) a to ty vlaky zastavuje, luzka zarizuje a ranene distribuuje papalas sam? A to to dela tak casto, ze majacek ma prakticky jako prvek zakladni vybavy limuziny? Paklize pripustim, ze by sef krizoveho stabu musel byt pritomen na miste nestesti osobne a hned, plati bod 1).
ad 4) dle fotek prinejmensim zachranka jela z/k mistu havarie, limuzina muze tak akorat prekazet.
ad 5) jiste, z mista nestesti se oficialni prohlaseni vydava nejlepe. Prinejmensim to hezky vypada na pripadnych TV zaberech.
ad 6) souhlas.
ad 7) je-li neurochirurg povolan mimo sluzbu k operaci ranenych ze zeleznicniho nestesti, jede do prace svym vozem s modrym majackem? V cem je prace politika o tolik dulezitejsi ze musi mit modry majacek pro presuny na schuze? Manazeri velkych firem casto rozhoduji o vetsich rozpoctech a osudech rovnez velkeho poctu lidi, stejne jako politici. Proc si nenarokuji majacek na svoje limuziny?
|
|
|
1) No comment (česky: nemám sílu...)
2) dtto
3) No comment^2 (klíčové slovo jsem již tuším uvedl, je to pravomoc
4) No comment
5) A primátor to udělal? Prohlášení vydal hejtman, pokud vím.
6) Jistě.
7) Nevím. Pokud majáček má, může ho použít. Pokud vídám spěchající lékaře, jezdí v takových strakatých, převážně žlutých, autech a mají modré majáčky dva, pevně přimontované, podobného provedení jako rychlé sanitní vozy.
Manažeři, potřebují-li to, majáčky a zvláštní dopravní značky mají. Nemají-li, nelobovali dostatečně nebo vystačí s obsahem peněženky.
Je zajímavé, že primátor a hejtman byli na místě patrně o hodně dříve, než manažeři velkých firem, kteří rozhodovali o velkých rozpočtech a osudech, že.
Byl na místě (do dneška včetně) pan Bögl, pan Krýsl, případně oba najednou? K čemu by jim byl dnes nebo předevčírem majáček? Nebo dva? Nebo tři?
|
|
|
...
5) v pripade, ktery resime neni dulezite, zda jde o hejtmana, primatora nebo treba ministra.
...
7) zamerne jsem uvedl lekare mimo sluzbu, ktery je povolan z domova. V tom pripade jede vozem, ktery neni strakaty.
Sam vidis, ze problem je hlubsi nez majacek politiku. Jestli-ze existuje moznost, jak si lide jako politici nebo manazeri dokazou opatrit podobne vysady, ktere jim neprislusi.
|
|
|
5) Řešíme-li konkrétní příklad, je důležité, o koho jde. Kdybychom řešili obecný princip, bylo by to jiné.
7) S povoláváním lékařů mimo službu nemám zkušenosti a nevím, čím jezdí. Také jsem to napsal, to bylo to slovo nevím.
Jestli-ze existuje moznost, jak si lide jako politici nebo manazeri dokazou opatrit podobne vysady, ktere jim neprislusi.
Tuto větu jsem četl několikrát a nechápu ji. Ani výraz Jestli-ze , to je z jakého jazyka?
Opakuji: buď se bavíme o článku a o stížnosti na lumpa, který porušil předpisy a vjel audinou mezi spuštěné závory, nebo se bavíme obecně o výsadách politiků a managerů - ve výsadách se příliš neorientuji, v řešení krizových událostí ano, na rozdíl od Vás, kde je tomu patrně naopak. Otravovat nekompatibilitou východisek publikum mi připadá zbytečné. Snad příště.
|
|
|
5) tato situace je zvlastnim pripadem obecneho pravidla,
7) OK, beru na vedomi.
"Jestli-ze" byl preklep, prijmete prosim vsichni moji nejhlubsi omluvu. Nicmene, co zkusit precist cely odstavec?
Jsem velmi rad, ze jsem narazil na odbornika na krizove udalosti. Rad se dovim neco noveho od zasveceneho cloveka. Jak tedy krizovy stab postupuje v pripade zeleznicniho nestesti? Zajimave budou zejmena povinnosti a potrebne kroky vedeni krizoveho stabu. Kdo jsou clenove takoveho teamu? Jakym zpusobem krizovy stab koordinuje treba prevozy do nemocnic? Prejima v takovem pripade praci dispecingu zachranaru? Vysila jednotky na misto nestesti? Jak rychle se stab ma sejit a kde?
Predem dekuji za rozsireni mych neomluvitelne omezenych obzoru.
|
|
|
5) Aha. To jsem nevěděl.
ad 7) Ta věta prostě nemá smysl a po přečtění odstavce lze její obsah hádat. ale proč bych to dělal?
ad 7níže):
Nevím a záleží to na rozsahu havárie. Nebydlím v severomoravském kraji a nejsem členem žádného krizového štábu tamtéž. Ale na "kraji" a na "radnici" Vám to jistě řeknou, také na webu jistě budete schopen si to najít, protože kontakty, složení a mluvčí "se publikují", mě samotného to v tomto případě nezajímá, navíc Vaše otázky v některých případech (možná záměrně) nemají smysl.
Mám zkušenosti s krizovými událostmi v jiných oborech a menších územích, dovolil jsem si extrapolovat tam, kde to je možné, a to jen proto, že to neudělal nikdo jiný a nepřijal jsem zjednodušující pohled na věc presentovaný autorem článku, Vámi a některými komentujícími.
|
|
|
Ja bych na nej nebyl az tak krutej, vona spousta lidi u pasu si mysli, ze vedeni je na hovno (c) a ze 'my chlapi se vzdycky nejak domluvime, no ni?'.
|
|
|
Rozsah havarie je plus minus znam celkem dobre ze sdelovacich prostredku. Copak krizove postupy si urciji kraje a mesta samy? Neexistuje alespon spolecny navod, spolecny jmenovatel postupu? Co integrovany zachrany system? Prece to musi byt propojeno! Beha mi mraz po zadech, jestli by krizove udalosti resily kraje samy a nemely spolecnou koordinaci.
Ktere me otazky nemaji smysl?
Smim se zeptat v jakych oborech mate ty zminovane zkusenosti? Sveho casu jsem se zajimal o postupy reseni havarii jadernych zarizeni. Nepamatuji se, ze by se mluvilo o tom, ze by sef krizoveho stabu musel hned vyrazit na misto havarie, osobne zkoumat skody a koordinovat zachranarske akce na miste. Naopak, je treba byt tam, kde se soustreduji informace z ruznych zdroju a kde se tudiz rozhoduje, tj. ve stabu. No, ale treba se nehody vlaku resi jinak.
|
|
|
Rozsah havarie je plus minus znam celkem dobre ze sdelovacich prostredku
Tak to jo. Předpokládám, že to většině čtenářů stačí.
______________
Specielně pro Vás:
Integrovaný záchranný systém je znamenitá myšlenka. Zejména když zavoláte a ozve se""A kdeže to je? A ve kterém je to kraji?" (alespoň takhle jsem to slyšel ve sluchátku).
Co to znamená:"Řešily kraje samy?" To řekl/napsal kdo?
Je-li například hejtman předsedou nebo členem krizového štábu/týmu, v žádném případě to neznamená, že by něco řešil kraj sám.
Pokud je v naší vsi předsedou komise starosta, neznamená to, že by evakuaci při povodni a skládání pytlů řešil bez technika z Povodí, třeba, a nekoordinoval situaci s vodoprávním úřadem, třeba, nebo požár lesa na Skalce bez hasičů, a při rozšíření do sousedních dvou katastrů....
Četl jste je po sobě?
Smíte.
Co se týče jaderné energetiky, jako chlapec jsem se podílel na zpracování velmi malé části plánu evakuace/ukrytí osob, zvířat a věcí při eventuelní havárii v JEDU. Narazil jsem tehdy na zajímavý problém "synchronizace" s J.Bohunicemi. Naštěstí jsem své zrnko písku přiložil a odešel, dnešní situace, kdy přibyly Mochovce a Temelín je mnohem náročnější.
Při havárii jaderného zařízení je jistá vzdálenost štábu od místa havárie nutná, stejně jako při požáru, povodni, havárii v chladírně... Na místě samém koordinují pracovníci s příslušnou kvalifikací a pravomocí a také vybavením, ti potom vydávají sami nebo pomocí Tlampačů informace veřejnosti. Srovnejte s úvodní větou psanou kurzívou.
Ale to celé je OT a problém má-li/smí-li mít primátor či hejtman na voze majáček, a kdy, to nijak neřeší. V uvedené situaci jsem pro majáček a poskytnutí práva přednostní jízdy, maminky s kočárky holt přijedou do Lidla později a "rohlíky v kamionu" za tu čtvrthodinu už víc neztvrdnou....
|
|
|
Uz taky nemam silu.
Zachranari zkratka byli nesmirne stastni, ze jim tam nekdo prijel radit, co maji delat...
Nastesti nemuseli ty chytre vystrihavat z Audiny odhozene lokomotivou.
|
|
|
Otázkou je, s kým ze záchranářů se kdo bavil, že. Troufám si tvrdit, že při zásahu samém s nikým, vyjma velitele.
Provoz na trati koordinuje službu konající dispečer, zde v Ostravě, jméno na vyžádání. Jak jsem popsal, náhradní dopravu a další okolnosti železniční dopravy, tedy odklon vlaků v Hranicích na Moravě, patrně kvůli rozsahu dotčeného území na "druhé straně", koordinovalo Brno, podrobnosti neznám, například některé soupravy SC Pendolino končily v Suchdole, některé v Olomouci.
Koordinace silniční dopravy nebyla nutná, silnice byla již kvůli stavbě mostu uzavřena.
Koordinaci se zdravotnictvím zajišťoval kraj sám, viz velmi rychlé ujištění hejtmana, že kraj zaplatí Cikrtné a bude ho vymáhat po ČD, přestože ČD prohlásily, že neštěstí se stalo jim a poplatek jde za nimi a budou ho vymáhat po viníkovi, naproti tomu nemocnice (nebylo uvedeno, která) prohlásila, že poplatek samozřejmě odpustí. Atd. Pokud někoho zaráží, že se tolik lidí zabývalo t.zv. regulačním poplatkem, má pravdu, je to čistá hrůza.
Ti chytří stáli s Audinou tak, aby mohli půl metru couvnout a byli v mezeře mezi kolejemi pro vlak neprůjezdné, viz příčně postavené betonové svodidlo, zábranu proti vjíždění automobilů do kolejiště žst Studénka.
Atd.
|
|
|
A ma vozidlo s majackem (a tedy pravem prednosti v jizde) prednost i pred vlakem? :-)
|
|
|
Váš smysl pro humor jest den ode dne vytříbenějším. Zde nesbývá, než gratulovat.
|
|
|
Jistě, i kdyby to měl mašinfíra strhnout doprava a sestřelit mostní konstrukci :D
|
|
POLICIE ČESKÉ REPUBLIKY
OKRESNÍ ŘEDITELSTVÍ
Svatopluka Čecha č. 11, 741 11 Nový Jičín
tel. 974735111, fax 974735900, e-mail ornj@mvcr.cz
Nový Jičín 14. srpna 2008
Počet listů: 1
Prvopis: e-mail
mstejska@seznam.cz
Prověření události na železničního přejezdu ve Studénce
Dne 12. srpna 2008 obdržel Dopravní inspektorát Okresního ředitelství policie ČR v Novém Jičíně přeposlané oznámení z e-mailové adresy mstejska@seznam.cz, původně zaslané na Preventivně informační skupinu Policejního prezidia ČR.
Dopravním inspektorátem bylo provedeno šetření, kterým byl zjištěn řidič uvedeného vozidla a osádka vozidla. Vytěžením řidiče bylo zjištěno, že vozidlo Audi A8 rz. 3T29494
v době vjetí na železniční přejezd se spuštěnou závorou převáželo na místo železničního neštěstí ve Studénce členy Krizového štábu Moravskoslezského kraje, kteří na místě řídili záchranné operace.
K otázkám v uvedeném e-mailu sdělujeme, že:
1) Řidič vozidla měl právo v této krizové situaci a při dopravě členů krizového štábu na místo železničního neštěstí ve Studénce použít „majáček“.
2) Řidič vozidla měl v době příjezdu k železničnímu přejezdu informace od vedoucího Krizového štábu Moravskosleského kraje o celkovém zastavení dopravy na uvedeném železničním koridoru, přes který byly spuštěny závory a z tohoto důvodu i pokyn přes železniční přejezd se spuštěnými závorami přejet.
Informace zodpovězené v této odpovědi byly ověřeny u vedoucího Krizového štábu Moravskoslezského kraje.
zpracoval: npor. Mgr. Jaromír Stecula
plk. Mgr. Dalimil SYPTÁK v.r.
okresní ředitel, řízením pověřen zástupce ředitele
|
|
Upřesňující informace:
Přijíždím k přejezdu. Závory jdou dolů. Je v provozu i semafor. Za námi se pomalu tvoří kolona aut. Stejné je to i v protisměru. Po asi 3 minutách projede lokomotiva zleva doprava. Vystupuji z auta (ze sedadla spolujezdce). Po 2 minutách za námi začínají houkat sanitky, přijíždějí a zastavují vedle nás. Někdy v této době přijíždí v protisměru i audi s majáčkem a zastavuje také vedle kamionu. Po minutě vystupuje saniťák z první sanitky a ptá se jestli tady projel nějaký vlak. Vejde do kolejiště a podívá se na obě strany jestli něco nejede. Pak zvedne zavory. Druhý saniťák zvedá závory i na druhé straně. Audi vjíždí na přejezd. Kolona asi 5 sanitek projede přes přejezd. Pouští závory dolů. Audi zůstává stát mezi závorami. Po dalších pár minutách se závory zvedají a audi odjíždí.
Můj názor: I řidiči sanitek riskovali tím zvedáním závor. Ale to dokážu pochopit. Ale to že tam vjela i audi, která vezla raněné maximálně duševně to se mi teda nelíbí. Určitě osazenstvo auta zachránilo hromadu životů a zabránilo materiálním ztrátam. Pro mě jde o obecné ohrožení. Stačil osobáček dojíždějící do stanice a sanitky by měly ještě více práce.
|
|
|
Hele...a co tě sere? Saniťáci možná přijeli o 10sec. pozdějc a to je všechno, co se kvůli tej Audině stalo.
Kdyby ji rozpáral nějakej vlak, nevadilo by mi to ani dost málo, protože by to byla práce spíš pro havrany než pro sanitky...a politiků si obecně moc nevážím...ti, které znám osobně bych si za přátele rozhodně nevybral, takže bych jich ani nelitoval.
Není v tom náhodou kus závisti, že oni můžou a ty ne? Já bych si na to dal asi pozor, protože zde je to už skoro hmatatelný, se mi zdá. Ale jestli se pletu, tak sorry.
|
|
|
Kdyby tam došlo k nehodě a ta zablokovala přejezd, tak by záchranáři museli jezdit jinudy. To by nebylo zdržení jen o 10 sekund ...
O prospěšnosti okamžité přítomnosti papaláše na místě katastrofy zas tak moc přesvědčený nejsem - na místě nemůže udělat nic, co by nemohl udělat přes telefon a na posouzení nezbytnosti nějakého echt extrémního opatření beztak nemá kvalifikaci, takže se stejně bude muset spolehnout na názory odborníků přítomných na místě.
Když by mi v pozici primátora záchranmáři řekli, že je potřeba odstřelit zbytek mostu do vzduchu a že to mám schválit, tak to že se na ten most osobně pojedu podívat ničemu nepomůže (pokud náhodou nejsemstavař/statik/pyrotechnik, atd). Jako papaláš odborníkům buď věřím a pak mají v takové situaci bianco podpis na vše co si řeknou, a nebo jim nevěřím a chráním si svou prdel. Ani v jednom případě se nemusím okamžitě cpát na místo neštěstí.
|
|
|
Souhlasím s Tebou až na jednu drobnost: Kdyby ten německej krám shrnul nějakej vlak/lokomotiva, taksi myslím, že přejezd zůstane nejspíš volnej, protože samotná lokomotiva i echt-nemecka-fágen odtlačí minimálně 50-60m.
|
|
|
Dovolil bych si tvrdit, ze osazenstvo one audiny melo ponekud vice informaci o provozu na trati nez vy.
Kazdopadne urcite vedelo, jak si je obstarat, a melo zpusob i pravo to udelat.
|
|
|
Párkrát jsem audiny s majáčkem na silnicích ČR potkal a v některách případech měli přímou linku buď na špionážní satelit nebo k pánubohu. Jak jinak by si mohli dovolit předjíždět na zcela nepřehledných místech, jet celou pravoúhlou nepřehlednou zatáčku protisměrem a řítit se centrem města rychlostí, která jim neumožní reagovat na chodce-blbce na přechodu. Komunikační spojení k pánubohu bohužel občas selže a tak se stalo, že řidič profesionál krátkodobým nedostatkem informací otočil na střechu audinu i s ministrem. Jo opravdoví profesionálové, ti vždy vědí co činí.
Tvrzení, že část z nich jsou hovada, která svou bezohledností brezstarostně ohrožující ostatní, se opravdu, ale opravdu nezakládá na pravdě.
|
|
|
"Protoze me nekdy nekde parkrkrat sluzebni audiny voprasily, je prasetem zarucene i ridic audiny na prejezdu."
|
|
|
Můj příspěvek byl něco jako důkaz sporem vůči tvrzení, že řidiči audin s majáčkem vědí co dělají. Bylo zde tvrzeno, že jejich těžko pochopitelné konání mívají podložené nadtandardními informacemi, což zpochybňují jak moje velmi řídké zkušenosti s těmi to vozidly, tak nehoda ministra Svobody.
Netvrdím, že každý řidič A8 s majáčkem vždy jezdí jako prase. Ale tvrdím, že když jsem je potkal, tak v cca 30 procentech případů řídili jako prasata, což je skóre kterého nedosahují ani blondýny v SUV.
Nezávidím jim ani A8, ani možnost legálně jezdit nad 200 km/h. Ale sere mě, když tito (z našich peněz placení profesionálové) bezdůvodně ohrožují nás ostatní. Za důvod k bezohledné a arogantní jízdě opravdu nepovažuji to, že jejich šéf nezvládá time management a tak si naplánuje na přesun Praha-Brno jednu hodinu. To, že je majáček v kombinaci s brutální jízdou používán na něco tak "důležitého" jako je přesun na stranickou schůzi nebo sportovní zápas, je projevem arogance moci, která v demokratické zemi nemá co dělat.
|
|
|
je projevem arogance moci, která v demokratické zemi nemá co dělat.
Ale ma. Etatisticky stat a je jedno, zda demokraticky, fasisticky, komunisticky nebo jakykoli jiny, moc generuje a kdyz uz ji mate, chcete si ji uzit. To je proste princip, vy byste se asi choval take tak, kdybyste tu moc mel. Me kdyby stat hradil benal a gumy a auto a servis, tak bych take jezdil tak, jak me to bavi a nikoli tak, jak je to pro mne nejefektivnejsi. Skutecne reseni je samozrejme jedine - zrusit stat ;-)
|
|
|
Tak jak je možné, že jsou země, kde se takto papaláši nechovají, respektive chovají zcela výjmečně a když jsou přistiženi, tak schytají celospolečenský výsměch ... Nesouvisí to nějak s tím, že tyto země, kde jsou papaláši veřejnými služebníky a veřejnost je často ani nezná jménem, mají minimální korupci (byť dle pochybného korupčního indexu TI).
Jsou země, kde jse slušné chování standard a ne něco výjmečného. Nemáš pravdu. Kdybych se stal papalášem, tak bych použití majáčku v situaci, kdy nehrozí závažné škody, považoval za osobní selhání.
Věřím, že třeba kníže Schwarzenberg, nemá potřebu majáček zneužívat. Což možná souvisí s tím, že v evropských monarchiích se vládnoucí rodina obvykle nechová jako okupační armády na dobytém území. Jako okupační vojska se tu však chovají naši papaláši bez ohledu na stranickou příslušnost a nevidím tu velký rozdíl mezi Klausem a Havlem či ODS a ČSSD.
|
|
|
No, nebyl bych si tim tak jist. V Nemecku (i zapadnim) se papalasi chovaji velmi podobne, jako ti nasi. V zasade jedini, co se chovaji slusne, jsou prave ty vladnouci, tedy nevolene, rodiny (pro jine nevolene osoby to ovsem neplati, komunisticti papalasi se chovaji stejne jako ti voleni, casto i hure). Ale argumentovat malou casti tech, co privilegia nezneuzivaji, jako duvodem k nezruseni statu, nepovazuji za prilis racionalni, mezi vrahy se obcas take najde fajn clovek, jemuz jen ujely nervy a pres to si urcite nemyslite, ze vrazda je spravna vec.
|
|
|
Skutečné řešení skutečně je jenom jedno, to, které popisujete. Zrušit jednotlivé výsady nebo skupiny výsad není možno, jak vivíme na pokuse o rušení cestovních výsad poslanců a senátorů.
Otázkou je, co by následovalo po zrušení státu. Odvažuji se tvrdit, že skupina požívající výsady by zde byl stále. Problém není ve státě, ať je státistický nebo stavistický, ale v tom, že lze mít výsady ve vztahu k ostatním členům komunity. Jakákoli organisovaná komunita vytváří hierarchii moci a generuje výsady. Stádo hovězího dobytka nemá stát, výsady jedinců jsou přísně strukturovány, opakovaně v různých stádech v různých světadílech bez pozorovatelné vzájemné komunikace.
Závěr: Zrušení státu nic nevyřeší. Zrušení výsad je možné jen zrušením společnosti, komunity. Tento krok v současném stupni vývoje lidské společnosti není možný.
|
|
|
Uprimne receno mi je u zadku nejaka pochybna entita jmenem "ridici audin".
O co tu slo:
1. Papalas projel trati, ktera byla zahrazena srankama.
2. Ta trat byla po havarii vlaku pobliz.
3. Autor a mnozi diskutujici tu kombinuji, ze ona audina strasne riskovala: Jak mohla hrome vedet, ze se zprava nahle nepririti Hurvinek a nesmete ji na kus plechu? Jaka svevole a risk!
4. Ja rikam, ze vuz s clenem krizoveho stabu ma xyz moznosti si zjistit (nebylo-li mu to primo receno), ze zadne nebezpeci nehrozi, nebot na trati byla - ku velkemu podivu! - vyhlasena situace zastaveni.
5. Za mne tecka - zaver: kdo projektuje situaci svou, coby cekatele u zavor, do situace clena krizoveho stabu v one audine s ohledem na prisun informaci a z toho vyplyvajici moznosti rozhodovani, dela chybu.
6. Kdepak! Provadime dukaz sporem: Nekdy jindy nekde jinde nejak jinak nekdo zneuzil majacek, postaveni atd a voprasil.
7a) Z toho vyplyva, ze 1-5 neplati a v audine sedi, nejakym zvlastnim logickym presmykem, dozajista arogantni hovado. Protoze jindy jinde atd. zadne informace nemeli; jak by tedy nyni mohli mit?
7b) Mozna to ted bylo jinak, ale obecne jsou pansti soferi arogantni, agresivni atd. a vadi nam, ze se pravo prednostni jizdy zneuziva.
7b) rozumim, ale ta debata o tomhle nebyla. Ne, nebyla. Sorry. Proc ne? Clanek.
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Jak se jezdí ve Studénce
|