Komentáře ke článku: Test: Škoda Suberb 1.9TDI (ze dne 01.05.2007, autor článku: D-FENS)
Přidat nový komentář
|
Nemohu vyjímečně s D-FENSem souhlasit, neboť Superba v 1.9TDi jsme vlastnili po 3 roky a nyní (4 měsíce) ho nahradil faceliftovaný 2.5TDi. Ani u jednoho jsem se nesetkal s popisovaným chováním,rozjíždění bez plynu plynulé, je sice pravda že u obou byla 6-ti stupňová převodovka, ředí se prsty bez nejmenších problémů..
Testovaný Superb musel být buť po prasáckém majiteli, nebo naprosto špatný kousek. Neb jinak si to neumím vysvětlit.. A místo vzadu je i při 4 vyšších (185+cm) luxusní :-)
Mám určitou možnost srovnání, ale většina je jí cenově daleko za Superbem.
|
|
|
Pokud bereš jako etalon pohodlí "místo vzadu", pak pro tebe bude překvapením, že třeba taková C1 je v tomto ohledu jen těžko překonatelná, jelikož i když vpředu sedí 190cm pohodlně, tak za ním sedící 185cm má před koleny asi 10cm k opěradlu předního sedadla...a to celé za 200kKč 8o)
Já taky jel SuperBéčkem 3.0TDi asi 750km a nechtěl bych to ani za prase. Je to podvozkově nečitelný, bez zpětné vazby ve volantu, převodovka je odstupňována přesně na míru pitomcům, kteří neví na co v autě je. Na jedničku se takové typy rozjedou, po městě mají na popojíždění 3ku a všude jinde mají 5ku i když jedou 60kmh. Rychlosti 1...ale zvlášť 3 a 5 jsou asi kvůli nim tak dlouhé s krátkými přeskoky přes 2ku a 4ku, že 6ku měli vyrábět hned od začátku a netrápit stroje ani lidi nevhodnou 5ti kvaltovou převodovkou.
Vzhledem k tomu, co může nabídnout třeba P407 (zvenku i zevnitř) by Superba měli hned přestat vyrábět a koupit licenci na nějaký větší Peugeot.
|
|
|
V Superbu jsem neco malo najel (1,9TDI, vybava zebrak) a za takovou hruzu to zase nepovazuju. OII uz je zase jina kava a je to mnohem povedenejsi auto.
Pozn. Nejsem si jisty, jestli se do Superbu montuje 3.0TDI -:)
|
|
|
Sorry! Samozřejmě 1,9TDi...
|
|
|
No nevím, kolega P407 má a na základě zkušeností vyhlásil, že další žabožrout už mu do domu nesedí. Po 3 letech velmi umírněného provozu se mu vysypala přední náprava tak, že to bylo o život, drobné problémy a poruchy nikdo nespočítá. Jinak designově se mi to auto líbí, to zase ano.
Superb je vevnitř přijatelné prostorný, blbá je jen svažující se střecha, takže když si já sednu dozadu, mám nad hlavou místa jako v T613 se střešním oknem (čti "skoro žádné místo tam není") ačkoli uprostřed je střecha neuvěřitelně vysoká.
Co se týče motorisací apod, tak tam někomu ve Škodovce asi opravdu straší ve věži, ale to je stará pravda a netýká se to jen Superbu. Základ pro takovéhle auto by IMHO měl být VR6 2.8 (se skřípěním zubů 2.5TDi), rozumná motorisace pak nějaký V8 kolem 4 litrů (klidně starší, aby to nekonkurovalo Passatu) - a vše pochopitelně s automatickou převodovkou, v autě této kategorie bez sportovních ambicí nemá manuál co dělat.
Ad D-FENSovy výtky k interieru - mně tyhle staré strohé palubní desky vyhovují daleko víc než nejnovější "cool" úlety žabožroutských, italských či japonských designerů.
|
|
|
No, nevím, jak je to s C1, ale jel jsem s C6 vzadu, pohodlné pružení, všechny nerovnosti to žehlí, ale nad hlavou je tragicky málo místa a výhledu ven... V Superbu jsem takový problém neměl (ok, jsem nadměrečný, měřím 202 cm, ale stejně mě ta C6ka překvapila, asi to dělali pro jejich malého presidenta Chameleona Bonaparta)
|
|
|
Jak už napsal spolukomentující nade mnou, tak Superb se opravdu v 3.0TDi nedělá. Největší motor co se do toho montuje je 2.8 30V. To jen tak na okraj.
Co se týče 407, tak je to sice pěkný auto na pohled, ale jinak další žabožroutskéj šmejd. Strýc mé přtulky měl 3 kousky tohodle werglu na firmě a u všech třech shořelo turbo, u jednoho dokonce dvakrát. Po té co se u jednoho komplet vysypala převodovka a u zbývajících byla probléma s elektronikou, které se nedařilo opravit, tak to muselo z baráku.
Teď má místo toho OII a O Tour a naprostá spokojenost.
|
|
|
Ano, o své chybě 3.0 vs. 1,9 vím. Řešil jsem dvě věci naráz a pomotal jsem si to...sorry!
407 sloužila v naší firmě více než 170 000km k úplné spokojenosti. Nebyl tam dehet, ale poctivej benzín. Design je fajn zvenku i zevnitř, takže se člověk na tu jízdu i těší. Když jsem jel SuperBéčkem, tak mi to bylo jedno a spíš mě to sralo, protože jsem se s tím autem nesžil...a ne, že bych nechtěl, ale připadlo mi, že se prostě brání a chce bejt za každou cenu nudný 8o)
O2 je těžkej krám na kterej je už i ten obstarožní TDi skoro slabej...a O1 je kapitola sama pro sebe, protože kombík s vnitřním prostorem jako má třeba Mégane coupé je špatnej vtip...a spíš to potvrzuje, že Škodivka se drží hesla VW: "Nezajímá nás, co lidi chtějí, ale co jim bude za jejich peníze stačit."
|
|
|
Splést se může každej. No problem.
Bohužel s 407 zkušenosti nemám, ale jeden čas jsem měl užívání 307 a ten mi nesedl tak jako třeba Tobě Superb. Vše je to jen o vkusu a ten má každej jinej. Superb neberu jako auto který chce bavit a nechat řidiče řídit v pravým slova smyslu. Ono to snad ani nejde, protože Superb takový prostě není.
Já nenapsal, že na firmě mají dehet o 77 KW, ale ten co disponnuje 103 KW, a to už je trochu jiný kafe. nejsem žádným zastáncem škodovek, moje krevní skupina je trochu jiná, ale evidentně jim jejich strategie vychází. A tom snad v obchodu jde.
Někomu se to nemusí líbit a taky se to mnoha nelíbí. Důležitý je mnohem větší skupině se to líbí a kupují to. Ať už ze "sentimentu", nebo z blbosti, nebo se jim to prostě líbí. Nakonec chci jen připomenout, že škodovky se neprodávají jen u nás v Kocourkově, ale i v zahraničí. A to dost slušně.
|
|
|
naprosto souhlasím, jízda se superbem, fabii, ochcavii ... je velmi neosobni az neprijemna, neni to auto se kterym byste se szili, je to nasedni, nejak dojed, vysedni. Jakobyste sedeli u spolujezdce, shodny pocit. Pokud radi s autem zijete koncernove skodovky nejsou to prave pro vas. Osobne jsem peugeotista a clovek se zalibou v mensich autech :-)
|
|
|
Co to znamená neosobní jízda?? To je jízda autem nákladním?
Auto snad slouží k tomu, abys nasednul, dojel a vysednul, nebo v něm snad chceš ještě nějak osobně vegetovat? Jak "žiješ s autem". Máš ho v obýváku?
Já nevím, ale asi ty auta VW koncernu nebudou zas až tak blbý, když se prodávají v takových množstvích.
Mimochodem, když už se tu srovnávají i Favority s modernějšíma autama, stálo by za připomínku, že nejprodávenější auto v historii vůbec je VW - Brouk.
|
|
|
Asi jsou lidi blbí,když to pořád kupujou.Problém je,že v momentě se ti lidi i když jim po koupi vzroste ego stávají malomocní.Jiank nevím jak si vysvětlit,proč majitelé jiných značek dokážou jezdit normálně a koncernisti na okresce jistí si svým podvozkem neudrží tu plastovou kraksnu v jednom pruhu a podobně.
|
|
|
Mám dojem, že Käfer byl coby nejprodávanější auto předstižen Toyotou Corolla. Je pravda, že k tomu došlo poměrně nedávno.
|
|
|
Myslim si, ze prvni nejprodavanejsi byl Ford T, pak VW brouk, v roce 2002 predstizen VW Golfem
|
|
|
Golfem byl Käfer předstižen pouze v Evropě... Celosvětově vede ta Corolla.
|
|
|
Aha, diky. A jak se ji rika v USA?
|
|
|
Všelijak. Toyota Corolla, Toyota Sprinter, Geo či Chevy Prizm...
Ono je to počítání takové dost ošidné. U Fordu T a Käfera se opravdu jednalo o to samé auto s minimem změn. Postavíte-li vedle sebe Käfera z roku 1950 a mexického z roku 1999, je na první pohled jasné, že to je jedno auto. Oproti tomu ten Golf nebo Corolla to je po mém soudu spíše skupina diametrálně odlišných modelů, sdílejících jedno jméno.
|
|
|
No s tym peugeotom by som bol tiez opatrny. ;o)
|
|
|
Asi jsi si Lorde nevšiml, že cokoliv je ze Škodovky tak zde není v oblibě. Je tu dnes i recenze 12 let starého Volva a to je samá chvála, tak je to vždy. Jakmile je auto z koncernu VW tak zde nemá šanci. Co se převodovky týče, věřil bych, je zmíněno že to bylo auto z půjčovny takže těch 30k km bylo ujeto stylem není to moje, testnu co to snese.
|
|
|
možná mu dělá problém manuál...slovy Pretty women -klasické háčko
|
|
|
Trefa do černého a současně úhoz na hlavičku hřebíčku! Poučen zdejšími recenzemi asi budu v budoucnu plnit garáž zejména francouzskou a italskou hi-tech produkcí :-)
|
|
|
Hm...zatímco vy "osvícení" kupujete německou "kvalitu", kdy všechny ty low-cost komponenty jsou ovšem dostatečně kvalitní, což se zjistí tak, že se podívá do reklamního prospektu...a když náhodou prospekt nepostihne všechny mouchy "echt tšéska fágen", tak v souladu s ryze českým sloganem "simply klevr" mávnete rukou a ukolébáte se mantrou "škodofka ma pyčo aspoň lebvný ďýly...".
Možná bys se měl podívat třena na Hondu, Toyotu nebo Mitsubishi a porovnat jejich hi-tech s tím dvacet let oprašovaným šmelcem, kterej socialisti z "fau-vé" prodávají debilům jako "evropské, moderní a bezpečné vozy".
|
|
|
Nikomu neberu jeho volbu a jeho lásku ke konkrétní značce. V zásadě ani nemám nic proti těm italským a francouzským autům. Jen bych si je po předchozích zkušenostech nepořídil. Vadí mi apriorní paušální schazování škodovek a VW, jen proto, že jde o škodovky a VW. A proti Japoncům nemám skoro nic až na ty drahý díly pyčo.
|
|
|
Kecy, Alfiku, same kecy... Moje recenze Phaetona zase tak spatne nedopadla, i kdyz sedma je samozrejme sedma...
|
|
|
Je zbytečné reagovat na D-Fens testy škodovek. I kdyby testovaná Škoda měla pozlacené písty a palubní desku vykládanou diamanty, tak stejně bude stát za hovno. Škoda slov.
|
|
|
... za horlivého a servilního tleskání skalních přívrženců, kteří šmahem odsoudí naprosto svébytný design Roomsteru a vychválí megakonfekční 107C1Aygo (zároveň nezapomenou zatleskat výměně ocelového zdvihátka Favorita za hliníkové...proboha!!!)
|
|
|
Definuj rozdíl mezi tvým chápáním výrazů "svébytný" a "hnusný". A objasni mi, jakým politicky korektním způsobem říci, že nějaké auto je nesourodý bastl schovávající pod rádobymoderní kastlí roky oprašované a jen zlehka modernizované komponenty. VW je na tom podobně jako Jawa se svou 2T 350kou - tu taky montovala do různých modelů na 1000způsobů stejně jako koncernové podvozky a motory. Oboje - 2T 350ka a TDi stálo oboje po 4té resuscitaci za penderk.
Nevšiml jsem si, že by zde někdo vychvaloval C1 aniž by dodal nějaká data...a toho bych si myslím všiml, protože sám jednu mám 8o)
|
|
|
Samozřejmě, že se potrefená husa ozvala,ale já skutečně nemám potřebu zde na Tvůj příkaz (Definuj...) exhibovat a osvětlovat Ti svoje chápání - evidentně jsi nepochopil protipóly mé poznámky (svébytný x megakonfekční - nikoli hnusný). Moje skromná poznámka patřila k předchozímu příspěvku a neměla být podnětem k Tvým dalším řečnickým cvičením, které sice zvládáš s jistou bravurou, ale kolikrát by méně znamenalo více...
|
|
|
Nazveš někoho servilem i když zde je servilita naprosto bezpředmětná, jelikož vlezdoprdelista má naprosto stejné možnosti jako pitomec formátu A-čka. Jestli ono pak takové prostředí právě není tím, kdy by se dalo říci, že souhlas s někým je dán čistě jen shodou názorů ke kterým dva a více diskutérů došlo rozdílnými cestami. Ale vzhledem k potřebě mít nějakého nepřítele je toto často přehlíženo. Nebo podle sebe soudíš mě?
Pokud nemáš potřebu obhajovat své názory, pak je jejich zveřejnění (a odmítnutí o nich diskutovat) čistou exhibicí arogantního člověka, který si za svým stojí "protože proto".
"svébytný" a "megakonfekční" mi nesedí ani na jedno, ani na druhý. Jsem dalek toho, abych něco ošklivýho nazával "svébytným", abych náhodou někoho neurazil...a něco levného nazýval "megakonfekčním". Vím, že konfekce nemá nic moc do činění s cenou, ale vzhledem k tomu, jak jsou kolínští trpaslíci vnějším vzhledem i vnitřní konstrukcí nepodobní na cokoliv jinýho, tak mám pocit, že to nevíš Ty.
Pokud tedy nehodláš diskutovat, ale vést zde kázání "podle Tondy", tak bys se měl zamyslet nad tím, jestli je skutečně nutné zveřejnit svvá "vyznání víry". Nic jiného to totiž není, když nedodáš podpůrné argumenty. Ale buď dobrý, Johne Spartne, ďábel slábne! 8o)
|
|
|
Bude stát za hovno, protože zlato na pístech a diamanty na palubní desce nepřispívají ke zlepšení jízdních vlastností tebou zmiňovaných, už tak předražených krámů.
Ale docela rád bych si přečetl, proč je ta škodovka dobrá...respaktive proč se taková zdá být tobě.
|
|
|
To nekdo psal v diskuzi na Idnes. Skodovky jsou nejlepsi, protoze jsou nase, jsou levny, nahradni dily stoji malo, je levnej servis, malo zerou (1.9 TDi zere jen 5 litru nafty, ta je navic levnejsi a ekologictejsi, nez benzin)... A jak rad pise D-fens (a tuzing.com), maji brutalni zatah vodspoda, noooo ty nm. Ja osobne vlastnim benzinovy dvoulitr, dalo by se rict SUV (terenak to primo neni, ale ma k nemu blizko), dvanact let stare, ale zatim jsem krome praskel brzdove desticky nemel zadnou technickou zavadu. ve ctyrech lidech + zavazadla zere po meste 8 litru na 100 km. Fabka 1.2 HTP, co ma kamarad by zrala 15. Ale co, ja mam proste to neekologicky auto a asi i prachy na rozhazovani, zatimco on musi setrit a ma skodovku, levnou, ekologickou...
|
|
|
no, mě to připomíná standardnní situaci v bordelu, kam přijde chcípák, který si může vybratmezi heezkou a hnusnoou děvkou. vybere ssi vždy nějakou hhnusnou, protože má mindrrák sám ze sebe a pprotože si ani v reálu netroufne na hezkou ženskou, aby mu ddo držky nevmetla, že je chcípák, tak raději volí hnusnu a vydává to za úspěch, jak dobře šuká, kouří apod., ale ve skutečnosti je problém v tom, že na víc ten vůl nemá, ztaímc jiní, kdo mohou srovnávat, ano :o)
mě může bejt u zadku, kolik stojí servis nebo jakou to má výbavu. vyberu si auto, ve kterým se budu cítit dobře a bezpečně s výbavu, která mi přijde vhod a když zapojím rozum, nebudu muset s poruchovým krámem každej druhej měsíc do servisu a nebude se mi dělat vír v nádrži pokaždý, když sešlápnu plyn a argument, že škodovky jsou nejlepší, protože jsou naše je dost stupidní, vezmu-li v úvahu, kdo shade werke vlastní. pochopil bych argument, že je tto kompromis mezi kvalitou a cenou, ale pak by nebylo od věci porovnat to cenově třeba s japoncema a zas tak jednozačné by ty výhoody taky nebyly, z čehož mi vylývá, že škodovka hraje na patriotickou notu, ale šetří na výrobních nákladech a vojebává zákazníky, neboť jako standardní akciovka má jedinej úkol - ZHODNOCOVAT INVESTICI AKCIONÁŘE, o zákazníka jde až možná v desáté prioritě, jakmile jsou podchycenna rizika cash flow a financování celého toho pimprlového divadla.
a teď mě může zase něakej démon omráčit svou hysterickou spokojeností s autem nadbohů shaade superb.
|
|
|
nikdo Ti nevnucuje embéčko,ale chci Ti poděkovat za otevření očí -oni jsou vlastně japonci charita a nevyráběj auta,rádia,videa...pro prachy,ale pro lidi...dej si suši na čelo
|
|
|
Možná bys místo kecání měl porovnat třeba snadno dostažitelné reklamní prospekty Škodivky a Toyoty nebo Hondy. Není to nic, co by se dalo brát za bernou minci, ale z hlediska poskytnutí informací o výrobku je to docela zajímavé srovnání.
Škodivka tlačí přímo na jednoduché emoce, které se pokouší uspokojit hlavně formou a obsah zatlačuje do pozadí. Proto třeba v žádném materiálu od Fóbie HTP nenajdeš na prodejně údaje o hmotnosti, protože údaj 40kW by s tím utvořil dost marketingově neprůbojnej koktejl. Zjistíš to až na doptání... A tak je to se vším. Že ve staré Fabii jde moc šťávy do světel je obecně známá věc, nicméně Škodovka na to doslova mrdá...a má navíc tolik drzosti, že "service pack" na vlastní šlendián v podobě vřazeného odporu svým zákazníkům prodává za cenu 300-500 Kč. To by se Ti u japonce nestalo.
Japonec se spíš pochlubí technickým řešením, vypíše nové systémy použité v motoru/podvozku...VW nic takového udělat nemůže, protože ty svý krámy jednou za dva roky trochu "ožužlá" nebo je obkreslí jinde (viz Fabii EVO II), dá jim nová světla, ale uvnitř jsou to roky stará auta udělaná z dílů, které jsou nejlevnější, přičemž cena je u těchto detailů nadřazena spolehlivosti. Takže ne VW výrobcích nikdy neuvidíš brzdy Brembo, Tokico nebo Nissin, protože průměrnému, nudnému stádu stačí "no name". Co na tom, že se v něm kapalina vaří raz dva...a za tři zimy to už nejde kvůli korozi šroubů odvzdušnit, že?
A přitom by stačilo sehnat si ty nejzákladnější informace, abys nebyl za blbce...
|
|
|
jen blbec ale může koupit auto na základě 700 vylepšení v reklamním letáku
Škodlivka nikdy netvrdila,že dělá auta technicky dokonalá,nebo emotivní,nebo sportovní,ale KONZERVATIVNÍ...vč.techniky
dle tvé logiky by se museli lidé rvát o Lexuse,Infiniti...
díky tomu,že jeden blbec neumí řadit se tady hádáme o tom,že Fabie nesvítí...
|
|
|
Naprosto dokonale a výstižně na podobnou invektivu odpověděl Mike. Bez jeho dovolení, ala bez zlého úmyslu ti to sem zkopíruju, protože nemám, co bych dodal a argumentace "proti" je na chlup stejná a dutá jako "automobily", které se snaží hájit:
_______________________________ ____________
Komentář ze dne: 04.05.2007 09:14:20
Autor: Honza
Titulek:?
No, takže jsme se dozvěděli, že autor a priori nesnáší Škodu, že neumí se spojkou, neumí zařadit rychlost a neumí jezdit plynule.
Komentář ze dne: 04.05.2007 09:19:53
Autor: Mike
Titulek:Re: ?
Checht. I kdyby to tak bylo, jsou auta, kde prace se spojkou, razeni a plynulost nevyzaduji zadne specialni umeni a namahu, a pak jsou herky a kraksny. Ty sam mas herku nebo kraksnu?
|
|
|
proč se hned čílíš a mluvíš o vnucování ? japonci i škodovka dělají auta, který jsou cenově dostupný, ale japonci do aut dávají nejnovější technologie a snaží se auta dělat bezporuchový - viz. např. toyota / honda, u škodovek se spíš jedná o facelift naveenek a zastaralý komponenty uvnitř, což směřuje pouze k výnosům výrobce, nikoli k udržení vracejících se zákazníků. s tím také souvisí levnější servis škodovek a předražený servis japonců (můj názor, možná bude mít někdo jiný).
takže když člověk, který má omezený rozpočet přemýšlí, zda si koupí ojetou škodovku nebo ojjetýho japonce, nastává hezká situace, kdy porovnáním ekonomiky provozzu, spolehlivost (nutných výdajů za servis) a vybaveeností na plný čáře vyhrává japonec a když se proti ojetýmu japonci postaví nová škodovka, i zde může ojetý japonec srovnat těch několik let, co je škodovka pozadu s vývojem.
takže to vidím tak, že když někomu stačí zastaralé auto a pocit být "simply clever", nechť za trest za svou hloupost platí, ale ať ji nevydává za pragmatismus.
ještě blahé paměti vzpomínám, když sem chodil na gympl, taak otec mý spolžačky šéfoval servisu ford a v rámci pomatené euforie nad tím, že byl na trh uveden první model favoritu vyměnil sieru za ten křáp - našštěstí se brzy vrátil nohama naa zem, poslal fávo do světa a koupil si zase ford - asi nebyl dostatečně "simply clever":o))
|
|
|
A sakra, srovnávat socialistickej Favorit se současnejma škodovkama, to je trochu mimo, ne?
Je pravda, že japonci dělají perfektní auta. Honda je muj typ, ale druhá pravda je, že jsou hodně drahý, výrazně dražši, než srovnatelný ze škodovky. Ovšem, za kvalitu se platí. Ale není pravda, že cena je stejná.
|
|
|
No jo...zase jeden takovej, co věří tomu, že třeba HTP je "úsporný automobil s ekonomickým provozem". Proč? Protože to řekli ve Škodivce, Světě motorů a Auto-moto revue. Jenže ona ta pořizovací cenovka není jedinej náklad na to auto, že?
Rozumím tomu, že je to největší investice, ale když spočtu rozdíl třeba ve spotřebě paliva třeba jen 1l/100km, tak při náběhu 50 000km za rok a ceně 28,50/1l N95 to dělá 14 250kč. A to je jen palivo. Když započtu delší servisní interval a odečtu nutnost oprav opotřebených dílů nápravy, turba a spol. Tak za životnost auta (u soukromého vlastníka, který k němu má rozumný přístup) 6 let ušetří dnes modrní aparát jen na palivu 93 000,- Kč při ceně paliva každá rok o korunu vyšší (protože to leze furt vejš a vejš).
A jaký je rozdíl mezi Civicem a O2 "fsedanu"? Myslím cenový a technický...design nebudeme radši řešit 8o)
|
|
|
Mmch Fabku eins komma zwei hovno-to-pojede (poněkud nedobrovolně) už skoro měsíc provozuji. Pocity jsou smíšené. Ale zas takové zosobnění zla to není.
Nicméně chápu, že když do toho sedneš z motorky o stejném objemu a skoro desetinové hmotnosti, může to způsobit takové trauma, že pak v diskusi píšeš zbleby o opravě turba na motoru 1.2HTP:-)))
Za svý prachy bych si asi evropské vozidlo nekoupil.
|
|
|
Jsi se někde napil bahnitý vody, né? 8o) Myslíš, že bych za střízliva srovnával Civic a Fabii? Já tu haťapku uvedl jako auto o kterým jen Schade říká, že je ekonomický...ale už mlčí o tom za jakých okolností.
Civic jsem srovnával s O2, jak je psáno v posledním odstavečku. Takže buď klidný. Ale děkuji, že si děláš starost o mé duševní zdraví 8o)
|
|
|
Já někde píšu o tom, že srovnáváš civic a fabku?
Chtělo by to pomalejc psát a/nebo líp číst.
|
|
|
Když jsi napsal tohle: "...že pak v diskusi píšeš zbleby o opravě turba na motoru 1.2HTP.." tak jsem nabyl neodbytenj pocit, že jsi se nechal zaskočit omylem vynechanám odstavcem a spojil sis příklad s "ekonomickým vozem" s dalším odstavcem. Když jsem psal o turbu, měl jsem samozřejmě na mysli TDi v O2 na kterou jsem se pak jasně odkázal o odstavec níž.
|
|
|
Jo tááák, no to turbo vypadá jak kdyby patřilo k HTP, navazuje na zmínku o ekonomičnosti a HTP. Naopak O2 a Civic mi přijdou takový odtržený.
Ale je fakt, že kdyby se HTP dalo do fabky dvakrát, třeba jako V120°, vyházely setrvačníky a vyvažovadla a k tomu přibastlilo nějaké smysluplné turbo, to celý na trošku věčí kolečka než má nákupní vozík v Kauflandu a větší brzdy než na Dominator Chicago Disc www.olpran.cz/produkt/ 723-horske-kolo-chicago-disc-mtb. html?L=1, tak by to ušlo.
Potkal jsem se loni s fabkama wrc-prc na korsické rallye, zrušení továrního týmu jim vysloveně prospělo, budily zájem i respekt. Samotným fabkám by zrušení fabriky v MB taky možná prospělo nejlíp:-/
|
|
|
No jo...mezi "...Auto-moto revue." a "Jenže ona ta pořizovací cenovka..." mi chybí "enter" a tak je to trochu nesrozumitelný, ale v kontextu je to myslím jasný. Každopádně sorry za mystifikaci...a hezkej víkend!
|
|
|
Tak pořád lepší než prťavá lehká mrtka z Kolína...
|
|
|
Co prosím je lepší než auto z Kolína? Jo a mimochodem - píše se spíš "mrdka" od slova "mrdat" nebo "domrdat", popř. "domrdaný".
Myslíš, že záleží na velikosti auta bez ohledu na to, jaké jsou potřeby uživatele? Jestli ano, pak ten stroj nemáš jen na dopravu, ale jako nádstavec na ego, burane. Protože jezdím nejvíc sám nebo ve dvou po městě a jsem se svým pérem spokojenej, tak mi C1 úplně vyhovuje.
A že je lehká? To myslím není až taková závada, protože v součtu s 69PS a "motokárovým" podvozkem to dělá docela zábavné auto. Takže má vše co potřebuju a požaduju.
Ale pokud máš pocit, že potřebuješ autem něco kompenzovat, tak si v tom svým hnojišti zůstaň sám a neplivej po mě svejma jedovatejma, frustrátskema slinama.
|
|
|
Ty si vážně tragéed...jdi přednášet do školy dětem o tom,jak se píše mrdka
|
|
|
Tvou omezenost jasně vyznačje fakt, že ses chytil jen balastu místo abys odpověděl na věcnou oponenturu. Ale rozumím tomu, že jsi sáhl na dno zásoby kvaziargumentů...a protože jsi jelito a nevíš, kdy už je lepší držet rypák, tak jsi ze sebe udělal ještě většího blbce. Gratuluju!
Vzhledem k tomu, jak se vyjadřuješ mám pocit, že nemusím do žádné školy chodit, protože děcka za mnou bohužel přijdou sem. Mimochodem - už máš napsané domácí úlohy va vymačkanou polední úrodu jebáků? Já jen, abys při večrní sklizni "uzrálejch" moc netrpěl... A maturovat budeš už za rok nebo až za dva?
|
|
|
a já jezdím po Praze na skůtru a Superba mám taky -tak mám malý nebo velký péro ? Mimochodem -nevíš o Beneli Sei ?
|
|
|
Myslím, že jsem to nepsal tobě ale blbovi, kterej by se chtěl ostatním srát do rozhodování, co je pro ně dobrý a co ne. Pokud jezdíš dál nebo hodně často, pak je Superbéčko jistou alternativou...i když já bych asi volil jinak.
Bohužel o žádné nevím... Tenhle krásnej šestiválec jsem viděl snad jen 3x v životě. Ale v Motoscootu Opava je myslím na prodej šestiválcová Kavasaki Z1300 z roku 1979...nebo to byl Pavelka v Olomouci?
|
|
|
Dobrý den,
dříve jsem s tímto názorem souhlasil a pošilhával po malejch autech. Dneska nych si ho nekoupil. Né kvůli egu, ale kvůli mastnýmu fleku, co zbyde z jeho posádky, když se setká s OFF routím blbem. Dokud budou po silnicích jezdit hovada v třítunovejch kraksnách, tak chci bejt alespoň částečně ve srovnatelný váhový kategorii. Věřte mi, že z takovýho závěru nemám radost, ale jinak to dnes nevidím.
Hezký den.
|
|
|
dneska "bych" si ho nekoupil (dvakrát to po sobě čtu a stejně zase za blba).
|
|
|
Když tě tak čtu, tak mám pocit, že si myslíš, že ostatní lidé jsou hovada. Ovšem jestli to nebude v tom, že ty si vobyčejnej vosac a ty tvoje výpočty si dovede spočítat každej. A pak nejde vůbec o to,co se řeklo ve škodovče či podobný řeči. Trpíš vymytím mozku...
Jinak četl jsem tvůj článek a suveréně nejhorší na dfens. Nechápu, jak to mohli vypustit. Takové neftipné, šroubované, buranské věty sem tady ještě neviděl. Navíc neskutečně okopírované termíny od autorů, kteří jsou tam, kde by sis TY přál být. Přečti si článek o vohnoutech a najdi se tam, do snad zvládneš
|
|
|
OMFG. Fakt by to tu chtělo zřídit ještě ten dětský koutek. I pro diskutující ;o)
Zalkni se tou nenávistí, ty čudlo.
|
|
|
Ad "Když tě tak čtu...": Nepromítej do mě své vlastní negativní vlastnosti, OK?
Ad "...si vobyčejnej vosac a ty tvoje výpočty si dovede spočítat každej...": Když každej, tak proč se zde operuje opakovaně jen pořizovací cenou vozu, když se bavíme o CELKOVÉ cenové náročnosti provozu nějakého auta. A pak kdo je zde chvost, že blbánku? 8o)
Ad "Jinak četl jsem tvůj článek a suveréně nejhorší na dfens": A který, prosím pěkně? Já jen, že jich tady mám víc a žádnej nemá vyloženě špatné bodování...Pakliže je to pravda, tak ke mě nedolejhla žádná zpětná vazba. No a jestli se ausgerechnet tobě zdá kterejkoliv z nich špatnej, tak vzhledem k množství volovin, které jsi vtěsnal do jediného příspěvku jsem docela rád že to říkáš, protože jsem zastáncem názoru, že kritika od blbce je tím nejlepším doporučením 8o)
|
|
|
p.s. tohle není obyčejnej blbec - tohle je exemplář, ke kterému by se více hodilo označení "strážce tradičních hodnot" - obyčejně see těto zmrdům dává při vyhazovu z práce nejvyšší hodnocneí, aby je přetáhla konkurenc a nasrala si tak do vlastních řad, protože jeden takovej mongoloid dokáže firmu zlikvvidovat rychleji než tsunami nebo požár.
|
|
|
Je to přímo ukázkovej kousek mentální projekce. Všechno, co se mu na něm samotným nelíbí a za co se nenávidí pěkně přiklepl mě a stvořil si tak nepřítele, kterému může v duchu píchat jehly pod nehty 8o) Měl by se z toho sám vymrskat devítiocasou kočkou. Současně s tím, jak by se mu záda měnila v jednu velkou otevřenou ránu, tak by cítil jak ďábel slábne. Proto pravím - nechť sem přijdou, Bůh to žádá! 8o)
|
|
|
no dutá hlavo, ty bys byl vhodným kandidátem na poradce páně prasete bradavičnatého pablbka - nebo šilháš a písmenka ti připomínají rozsypaný čaj, jinak bys nemohl sepsat takovou <|> a cestovat časem, výsledkem čehož je výblitek, cos vyvrhnul do komentáře. doporučuju, aaby sis zkusil cenovou kalkulaci v podobný výbavě škoda / honda / toyota aa máš-li všech 5 pohromadě ještě připočetl rozdílné provozní náklady v prvních 5 letech a pak přijď zase dělat chytrýho.
|
|
Nevím proč by se s trolejbusem nedalo jet plynule. Pokud je správně nastaven regulátor, není důvod proč by měl poskakovat. Jeho zátah odspoda je ovšem velmi solidní, protože motor starších vozů je sériový (jeho krouťák nepřímo závisí na otáčkách), a brzdění je do odporu - konstantní brzdící moment. Ovšem otázka je jestli si někdo nehrál s parametrama - u trolejbusů 21Tr a 22 Tr je to otázka pouze zadání hesla (pamatuju si ho dodnes).
|
|
|
Já myslím, že to poskakuje kvůli drátům, protože ta tykadla nemohou jet přes výhybky 60km/h. Když jsou dráty rovně, zrychluje a kvůli velkému točivému momentu velmi výrazně (=superb, když má zařazeno) a když je křížení, tak brzdí (=superb, když se právě řadí).
|
|
|
Oni vůbec ty koncerny se při zatáčení,brždění,řažení pořád klátí(nevím jak to slovo napsat spisovně).Prostě nejde s tím jet aby se to neklátilo.To právě dělá jízdu úplně otřesnou v kombinaci ze sedadlem,které je i ve verzích RS jen pro velké tukem zpevněné zapařence.Normální člověk na tom sedadle trpí a na šířku opěradla dokáže z každé strany dát loket.Řidiči příplatkových verzí koncernu,kde si za velký peníz připlatí loketní opěrku.Proto můžou sedět s hlavou úplně pod středovým zrcátkem.Ještě sem tak neviděl nikoho jiného jezdit,než pitomce v koncernových vozech.
|
|
Docela mě překvapilo, jaký je to šajsdrek, i když je možné, že v tom sehrálo roli to, že je to auto z půjčovny. Nicméně, i já jsem si říkal, že pokud bych byl nucen si koupit nedejbože škodovku, vybral bych si Superb (asi podle hesla "mezi slepými jednooký králem).
|
|
|
30 tis považuju za nové auto i když je z půjčovny. Na firmě máme focuse se stejnou kilometráží a řazení jde pořád jaksi "ztuha" ještě se to nějak nevychodilo ... Mám s čím porovnávat, na firmě máme pouze focusy a máš představu jak s tím borci z dílny jezdí :-(
Drtivou většinu mých cest absolvuju v autech z půjčovny. Má zkušenost je, že pokud má takové "veřejné" auto pod 100 tis je to pořád velmi slušný vůz. Pak se to rychle zhoršuje a nad 150 tis je to tragédie. Často se mi stává, že osedlám to samé auto po půl roce a rozdíl je velmi znát. Holt nikdo se s tím nesere, nicméně i v půjčovně je 30 tis stále nový vůz.
Na škodovkách (fabia, octavia) se mi líbí snadné řazení a malý odpor pedálů, což oceňuju na dlouhých cestách bez tempomatu. D-Fensuv popis mi připomíná bratránkovu felicii, nebo žigula blahé paměti, což mě překvapuje.
Z mladoboleslavské flotily mohu poporučit pouze O I 1,9 TDI Combi. To combi dvakrát podtrhnout, neboť krátká se při vyšších rychlostech(150km/h) chová nevypočitatelně. Combik dělá to samé, ale při rychlosti o 15km/h vyšší. O II jsem ve stejné konfiguraci ještě nejel, takže nemůžu porovnat.
|
|
myslím, že člověk, který není náročný na vkus, možná uroní slzu nadšení případě superbu. po řadě zkušeností s něčím, co se jako zlato třpytí a ve skutečnosti je to sračka, mě již samotný název SUPERB uvedl do stavu nejvyšší ostražitosti. jako laikovi, který auta používá, aby se v pohodlí dostal z místa A do místa B, mi přijde, že by auto mělo kromě dobrých jízdních vlastností člověku dopřát i pohodlí uvnitř.
přišlo mi taky divný, co je na SUPERBU kromě proporcí (nikoli ohyzdného tvaru) karoserie tak luxusního a manažerského. teprve, když jsem viděl tu "skautskou" výbavu zevnitř, musel jsem se začít smát - tohle auto je fakt jen pro "simply clever" mutaci lidí a ne pro šéfiky, co mají i reprezentovat. solidní jsou na SUPERBU max. pneumatiky :o), jinak je to neuvěřitelně paskvilní koláž, kterou zřejmě ocení jen mutant z alfa centauri.
|
|
|
Ty náročné ubožátko,kromě jiného mám Superb V6 -Tiptronic,kůže,autom.klima,Navi+ TV,vyhř.kožený interier ,šíbr + okna v el.,nezávislé topení,bixenony,parktronic...pokud je tohle skautská výbava ,tak bych rád věděl,v čem jezdíš.
PS:opravdu nejsem zarytý škodovkář
|
|
|
jezdím v ubohé a6 2,5tdi quattro a rozdíl mezi superbem a andulou není v tom, čím si to dovybavíš - sicee tam nemám gps, prrotože jí nepotřebuju, ale když si srovnáš pár let starou audi a neue shade v provedení superb, tak snad si pár rozdílůů všimneš, ne ? :o)
|
|
|
Hm...a co jako? Myslíš, že serepetičkama, co využiješ párkrát do roka se to auto zachránit dá? Já myslím, že ne.
Draho sis vybavil auto sporné úrovně věcma, co se dají naskládat i do Fóbie. Není to nic, co by bylo něčím extra a vykopávalo to SuperBéčko někam vejš. Co tam máš dál?
Jak jsi třeba upravil ten impotentní podvozek, kterej ani neodráži skutečnost, že dvoutunové hovado ztrácí přilnavost? Nijak? Pak si užij svůj vzorně vyleštěný a předražený prd.
Myslím, že mít něco "fplný palbě" není stejný jako "mít dobré auto". Ale jsem jen včelař...
|
|
|
Proti Fobii tam má větší kufr a relativně dost místa.
Podvozek u Superbu není možná žádná extra sláva, ale při tom rozvoru s tím nic moc nenaděláš - můžeš to trochu vylepšit, ale na podélných nerovnostech to prostě neplechu dělat bude.
Jinak mně osobně se Superb ze současné produkce Schade líbí nejvíc a ve slušné motorisaci, s automatickou převodovkou a rozumným interierem bych si do uměl představit jako příjemné auto na delší cestování.
|
|
|
To ano - Superb je vlkej a to je jeho hlavní deviza, ale to hrdý majitel biksenónů, vyhříváné zadnice, bufika, oken-ne-na-švihadla a ostatních vychytávek nezmiňoval. Proto mě to tak praštilo do očí. Nenapíše, že se v něm cíti pohodleně, že odpovídá jeho vkusu a potřebám, což mu stačí ke spokojenosti. Musel vytáhnout co všechno to má...i když po přesednutí za volant po manželce bude proklínat "luxusní" elektricky stavitelné sedadlo, které by na pár km klidně vyměnil za obyčejné. Znám několik majitelů podobných "plných paleb" a žádnej z nich nepoužívá ani nezávislé topení ani všemožné nastavení sedadla...a to prostě proto, že jsou na to líní. Líní vlézt do garáže za předtopit si...líní si hrát s nastavením sedadla pro aktuální potřebu, protože už zapomněli co který puntík posouvá.
Spíš jsem myslel potíže s naprosto "dutým" řízením, kdy to řídíš jako videohru, ale do volantu nejde moc informací jak a po čem jedeš.
|
|
|
PS :manželka má svoje a sedadlo má paměti...
|
|
|
To s tou manželkou byla jen ilustrace nehodná bližšího zájmu. Rozhodně bych čekal, že se ozveš na něco jiného...
Vím, že el. sedadla mají paměti, protože bez nich by byla prakticky nepoužitelná.
Ale to důležité - ta myšlenka byla obsažena v:
"...líní si hrát s nastavením sedadla pro AKTUÁLNÍ potřebu, protože už zapomněli co který puntík posouvá...".
|
|
|
třeba má ta superrb kraksna ještě metalízu, já mám jen tmavě modrou barvu - což je další handicap, který mi zase kompenzuje třeba vyhřívání sedadel. handicapem na superbu bude možná podobně zkurvený zámek u dveří jako mají vochcávky - otevře to i malej cikán. co mi však přijde podstatnější, je úroveň bezpečnosti - robustní panty dveří a všeobecně vysoká úroveň dílenského zpracování z anduly dělá auto, se kterým si řidič může dělat, co chce a že jde do smykku, pozná spíš podlee blikajícího esp než že by see to utrhlo ze stopy, ale třeba jen nechápu ten správnej adrenallín, že správňácký auto má bejt hlučný, překvapovat řidiče různým šlendriánem a poskytnout mu pocit, že see vyplatí investovat do životní poisttkyy a častěji navšštívit ušního lékaře. rozhodující je ale stejně dojem, superb je typickým příslušníkem zbooží, kdy si zákazník kupuje reklamní sslogan a sám jej pak musí aktivně šířit, aby nepropadl depresím.
|
|
|
ale pánové,Vy asi neumíte číst...já reagoval ! nevytvářel reklamní prospekt!!! popisoval jsem "skautskou výbavu " pana aleffa. Jasně ,že jsou jízdní vlastnosti na hovno /ale na blbnutí mám Coswortha /,jasně ,že dílenské zpracování není Audi,ale pohodlně mě odveze za pár šupů /je pravda,že se při jízdě neudělám /.A toho bufíka tam mám proto,abych nemusel do garáže...s tím nadělám parádu jen sobě Vy leštěnky -není totiž vidět ,jen v zimě přijdu k autu ,sednu do něj v košili a odjíždím .a nestydím se podepsat jménem...PS :co dělá duši auta ? exclusivita,tradice,sport ???přemýšlíte někdy nad tím,co papouškujete ?Mají být nasraní všichni majitelé Cayenna za 3 mega,protože ho dělali v Bratislavě ? Majitelé Phaetona,protože je z Drážďan nebo majitel Corvetty s duší,protože ji montoval Mexičan ? Myslící Mutant
|
|
|
"Duše auta" je dost blbej výraz někde z auto-moto revue. Já osobně si na autech a motorkách cením to, co mají odlišného od odstatních - to, co je dělá chrakteristickými.
Když srovnám třeba silniční Hondy CBR 600//900/1000 a Kawasaki řady ZX-4/6/7/9/10/12R, tak vím, že Honda bude na +/- stejnej výkon stoupat lineárně asi jako když natahuješ gumu od trenek. Sportovní Kawasaki jedou ze spodu trochu dutějc, ale od +/-5000ot. se v nich zapalujou saze v 7000ot. dostaneš takovej kopanec, jako kdyby naskočil druhej motor...a od 10 000 do omezovače cejtíš i na 6ku ve 200kmh podobnou reakci na plyn jako na 4ku ve stovce, protože znatelně funguje sání s "ram-air", které ve vysokých rychlostech díky svému tvaru dodává motoru lehce stlačený vzduch, jehož nikdy není málo. Prostě cítíš, jak ten stroj pracuje, kdy je mu akorát a kdy ze sebe dává to nejlepší.
Jízda v Superbu naprosto "bezemoční", zapomenutelná a nudná a to nejen díky naladěná auta, ale taky dík tomu, jak je zařízeno. Svoje pocity z toho bych srovnal se spaním doma a v nějakém *** hotelu třeba v Praze - Vršovicích. Nuda uvnitř i v okolí.
Snad ti tohle zdůvodnění nebude připadat jako papouškování...a zkusíš ovládnout svou chuť mé názory překovat k obrazu svému nebo je alespoň shodit.
|
|
|
zapľať Bůh,Ty alespoň myslíš a rozumíš tomu.
Máš chuť se při každé cestě masírovat,závodit a blbnout,nebo se prostě potřebuješ přepravit a nebýt z jízdy nasranej ?Je v tom asi takovej rozdíl,jako mezi manželkou a milenkou...Tady si bohužel zamindrákovaní blbi myslí,že koupí Phantoma udělají z ostatních blbci a ze zbytku silnice vraky
|
|
|
Děkuju!
Nemusím se za volantem/řídítky "masírovat", snažím se neblbnout...a závodím jen s tím, kdo má úroveň a nechce "vyhrát" za každou cenu - tedy třeba tím, že mě bude předjíždět do nepřehledný zatáčky nebo v obci...a pak samozřejmě tam, kde takové chování lze provozovat při nepřekročení úrovně akceptovatelného rizika. Jezdím maličkým autem a na motorkách, který nejsou ani nejsilnější ani nejrychlejší. Ale všechny ty stroje spojuje jedna věc - baví mě tím, jaké jsou...a s čísly/výbavou to nemá prachnic společného.
Rozumím tomu, že každý má jiné potřeby a vkus, no není to nic osobního, když řeknu, že auto, které sis za dlouhé peníze pořídil se mi nelíbí proto a proto. Nenapsal jsem přece nikde nic o tom, že bys ty byl proto blbec nebo tak, nebo jo? Já myslím, že ne - hlídám si to 8o)
|
|
|
a kdo Ti řekl,za kolik jsem ho pořídil ???
|
|
|
to je přece úplně jedno, za kolik jsi ho pořídil - kdyby sis koupil moskviče za 5 milionů, byl by to pořád jen moskvič; důležitější snad je proč sis pořídil superb a ne jiný auto. jízdní vlatsnosti, zvuky, co vydává motor, zaklapnutí dveří apod., to by mě spíše zajímallo než cena - tu čllověk jednou zaplatí a po zbytek času vnímá pocit, jakej mu auto navodí :o)
|
|
|
možná proto,že dobrej pocit z auta nemám kvůli robustním pantům dveří a protože syn měří 195 cm,tak jsem koupil Superba,protože je nejlevnější mezi slušnými auty s rozvorem 280 cm a u novýho auta vím,že si v něm žádnej úchyl nehonil pinďoura nad pantama a neslintal nad zvukem dveří.Mimochodem,měl jsem ho za cenu Octávky .nemáš trochu mindrák před majitelama A osmiček ? Ty maj ještě větší panty a ještě tišší motor / co je za výhru,když člověk neslyší motor ???/
|
|
|
copak ? nedala ti stará ? tolik žluči, mindráků a zoufalství se tak často nevidí - ale pro tvoje info, zajímají mě důležitější věci než auta nebo tvoje honění piňďoura, takže a6 mi vyhovuje, a8 je vkusná, ale to je tak všchno, co tvůjj atrofovaný mozek může pochopit. zůstaň u onanie a užívej si superba - jedno i druhý je takřka rovnocenný a zdá se, ž ejsi v tom nalezl zalíbení, jen nezvládáš, když to jiným přijde směšný :o)) hallellujah
|
|
|
podle toho,jak často reaguješ tady i onde mi spíš připadá,že neděláš nic jiného - prodáš při tom nějakou tu haluznu ?pro tvou informaci - atrofovat může sval /pokud ho nemáš místo mozku /.Kouknul jsem na Tvé příspěvky - Ty jsi asi pěkná schíza - na jednu stranu "hovada v autech vyrobených árijskou rasou",na druhou stranu nedáš dopustit na svou andulu vážený Alane . Ona by to asi byla ostuda,kdyby přijel makléř v embéčku že...
|
|
|
Superb se mi libi a je to jedina Skoda, kde muze clovek s dlouhejma nohama vzadu pohodlne sedet.
Kdyz neni motor slyset skoro vubec, celkem to znervoznuje a nuti obcas na krizovatce prohrabnout plyn, nez si clovek zvykne.
4-valcovej TDI pumpeduese je ale opacnej extrem, kdy po par sekundach stani na semaforu ma clovek pocit, ze se mu tim infrazvukem vytrepou plomby. I pri jizde na nizke otacky je to neco strasnyho. Narozdil od nehlucneho motoru to neni vec zvyku, ale clovek musi bejt flegmatickej nebo hluchej.
|
|
|
Já bych za auto víc než 250 000,- nedal...a předpokládám, že jsi za to dal víc. Tedy jsou to pro mě dlouhé peníze...stejně jako pro tebe možná 30 000,- za antihoppingovou spojku nebo 40 000,- za kované písty do motorky.
|
|
Moc se omlouvam za OT, ale nevim kam jinam to dat.
Tohle se u nas objevilo na skolnim serveru, nechce nekdo rozumnejsi nez ja udelat recenzi nebo tak neco?
------------------------------- -
Splňte si svůj sen, být finančně nezávislí!
Zapomeňte na řetězové dopisy, klikání na bannery a podobnou činnost.
Zjistěte, jak normální lidé dělají měsíčně až 80.000.- a více z jejich
domova, s jejich PC s českým programem. (měsíční výdělek je v podstatě
neomezený) Jen poslat email na gabriel.belmonte@cabezone.ws, nebo klik
na URL
http://www.cabezone.ws/
|
|
|
cituji ze stranek www.cabezone.ws: "Nabízený produkt Vám za 10 $ měsíčně umožní mít vlastní doménu"
cituji ze http://samoanic.ws/services.dhtml: "4+ letters
(for examle ABCD.WS) $35 per year"
vysvetlivka: .ws je domena ostrova Zapadni Samoa.
Recenzi delati netreba, staci precist vyseuvedene radky a aplikovat selsky rozum.
|
|
Nevím sice co je pravda na tom jakej je to šunt. Faktem ale je, že sem se při tom článku řezal fest :-D. Dobrej kousek D-FENSi.
|
|
Mám tohle auto jako služební ať si kdo chce co chce říká, má to něco do sebe. Pravda, je to s šestihrnkem 2,5 TDI a ten z toho dělá dálniční přibližovadlo značně přijatelných vlastností. Milý, starý, rychlý, jednoduchý auto na pohodové přesuny, nejlépe po dálnici.
|
|
Měl jsem možnost se vozit jako spolujezdec a občas i jako řidič v Suberbu 2,5TDi automat a 2,8 benzín automat (obojí první generace). Jede to, místa je v tom pro dva docela dost.
Kufr je hluboký a blbě se tam leze skrz malý tail-gate...
2,5 TDi automat je poměrně lenochod a bylo to první auto, kde jsem skutečně využil "ruční řazení" na tiptronicu (nebo jak se to u VW jmenuje), protože nechávat to na automatice, tak je předjíždění nepříjemný adrenalin.
2,8 benzín je maličko živější (čti "ne o moc"), ale žere s přehledem skoro 2x víc.
Obojí služební, bez střídání řidičů.
Drahý servis, poměrně nízká životnost důležitých součástí 2,5 TDi motoru (vačky, rozvody).
2,8 benzín je zatím ještě v záběhu, nejsou dlouhodobé zkušenosti.
Přestože se mi designově docela líbí, jako soukromé auto bych to nechtěl ani za třetinovou cenu (použitelně vybavený Superb je kolem 1M).
|
|
Tak přesně tento typ Superbu má náš ředitel, co jezdí cca jednou za týden z Prahy k nám do výrobny. Tak až budu chtít bez nějakých zbytečných diskuzí dostat co nejrychleji výpověď, vytisknu tento článek a předám mu ho :-).
Mimochodem, ten design toho "nového" Superbu je otřesnej. Hlavně pak zadek, ale předek je taky divnej, takovej brutální zamračenej pohled. Doporučoval bych Škodovce, aby si její designéři došli na personální...
|
|
|
Me ten predek mirne pripomina bavoraky - taky tak trochu nazlobnej kanec :o) ze by designovy tah - zjevem se blizime k bawecum, tak jse zas o pricku vejs... ale jen zjevem (o:
|
|
|
Nejhorší na tom je to, že měnit každé 3 roky design auta a nic jinýho je v této třídě pro tuto skupinu zákazníků úplně nelogické. Opravdu to zvyšuje obrat? Spíš bych takovéto auto dělal se stejným designem a snažil se alespoň maximálně prezentovat, co se od minula zlepšilo, asi tak jako se to dělá u software.
Jinak jsem si vzpomněl, že jsem někde četl (už je to dýl), že design dělá pro Škodovku zřejmě externí firma, tak to jsem se ve druhém odstavci trochu spletl.
|
|
|
No kouk sem na to BMW a je to tak, nicméně se mi zdá, jako by to u tý Škodovky byla taková laciná designová kopie toho BMW, prostě sebrali z toho jenom ten tvar světel (navíc je teda ještě zhnusili). Ač oba designy se mi moc nelíbí, u toho BMW ta světla se k celýmu tomu předku hodí a celkově se na to dívat dá, u tý Škodovky to vypadá otřesně.
|
|
|
Hele ty budeš ňákej znalec co :P Ale je to pravda...
|
|
|
Hmm, tak to vypadá, že budu asi muset změnit přezdívku :-)
|
|
|
Mě spíš překvapila ta hlavice řadící páky. Škoda letos v září představí auto vyšší střední třídy, model 2008, s pětikvaltem...
Ještě k tomu řazení recenzovaného exempláře: spíš než superbu obecně si myslím že šlo o problém konkrétního kusu, živořícího v autopůjčovně. Jel jsem s několika různými superby a řadily celkem obstojně. Ne jako Hondy, ale ani tak strašně jako Peugeoty a Citroëny, na které by se přirovnání s hrncem povidel hodilo. Ale ne s vařečkou, nýbrž zvonem na vycucávání humusu z umyvadel atd. Požitek je zde obohacen i o jistou "gumovitost" prostě jako by se fofrklacek pohyboval v holínce...
Jinak Superb nebyl nikdy žádným technickým zázrakem, představil se například rok po Mondeu, které je IMHO mnohem lepším a dodnes slušným autem. Superb své základy ve střední třídě ani dobu vzniku (vychází z passatu 1996) neschová, ale pořád je velkým autem pro méně náročné za relativně slušné peníze, obvyklé pro střední třídu. Nechci ho tu nijak hájit, je to staronová šunka, ale pořád je v ní vzadu stejně místa jako S-klasse a spol. V ostatním se samozřejmě nemohou srovnávat, ale komu jde jen o to místo vzadu, nepotřebuje jezdit moc rychle ani nějaký extra komfort, tomu by mohl stačit. Komu ne, ze stejné peníze se dá pořídit skvělá E39 BMW :o)))
|
|
|
Ale klidne mu to dej k precteni, nanejvys se zasmeje a pomysli si, co jsi za trotla.
Co jsem se trochu potloukal mezi manazerstvem, jsou jim nejake autaky vetsinou u prdele. Berou pasika, superba, mondeo kombika, maji to jako pracovni nastroj a pomerovani pubescentu neresi.
Tzv "manazerske telefony" dtto. Bezny manazer ma bud komunikator (napojeny online na outllok, kde mu sekretarka planuje schuzky) nebo starou cernobilou Nokii 6310i.
Jinak ten Dfensuv test neber moc smerodatne, jednou tu pomeroval Octavii II 1.9 TDI se svouji pleckou Seta Cordova 1.4 16V (stejny motor jsem mel kdyzi ve sluzebni Fabii, dekuji, uz jsem zvracel) no a Cordoba to vyhrala na cele care, hlavne v dynamice motoru.
Myslim, ze cely Dfensuv problem spociva v tom, ze zkratka neumi s diesely jezdit, v TDI se jezdi uplne odlisnym zpusobem nez v benzinu.
Vzdycky me bavi majitele benzinovych motorku do sekacky aka Dfens, jak dusputuji o randalu z turbochrochtu. Turbochrocht rachoti chvili po nastartovani, pak ze zklidni, hlavne ale zustava uroven hluku v kabine PORAD STEJNA!
TDI za volnobeh chrochta, pri vysich rychlostech zvuk motoru zanika v hluku pneumatik, pri 130 na dalnici neni slyset vubec, jezdim v Octavii II TDI. Ona totiz TDI Octavie toci pri 130 pouhych 2500 otacek.
Benzin na volnobeh neni temer slyset, s otackama se randal zvysuje, na dalnici nastupuje ohlusujici kvilivy rev. Moc dobre pamatuju na svoje cesty Praha-Bratislava ve Fabii vybavene Dfensovym motorem 1.4 16V, na tu bolest hlavy po zbytek dne zpusobenou benzinovym randalem.
Dfensovy "testy" ber hodne s rezervou.
|
|
"Motor 1.9PD bez variabilní geometrie lopatek turba je kapitola sama pro sebe."
priznam se ze takovy jsem jeste u vw nevidel. jak jsi na to , prosim te, prisel?
|
|
|
|
Muj dojem je ten ze VTG nemely pouze stare 66 kW ktere misto toho mely wastegate. PD by mely mit vsechny VTG
|
|
U Superblbu je klasika loupající se "měkčený" plast na madlech dveří a pod. Tvrdé plasty jsou potažené něčím, co zřejmě vyrábí Vulkán Hrádek (čti. prcguma), a co se loupe jako spálená kůže. Vypadá to moc reprezentativně ...
Problémy s převodovkou jsou spíš vadou kusu, motor je samozřejmě Zetor s pásmem použítelných otáček širokým 1000ot/min.
|
|
|
Ten mekceny plast pouziva vic vyrobcu, naposledy jsem ho sloupaval kolegovi v Oplu Vectra C, a je to kvuli spolujezdcum aby se za jizdy nenudili.
|
|
|
A kde to tam je to loupaliste? Ze bych si taky loupnul. Mam dvouletou vectru C a za jizdy se nudim.
|
|
|
je treba na volantu, jak je ovladani radia, nebo na madle dveri, tady na te fotce je v levem rohu, jeste neolopan.
http://www.krenstetter.net/vectra/ slides/Foto330.jpg
|
|
|
http://www.krenstetter.net/vectra/ slides/Foto330.jpg
|
|
|
Tenhle plast začíná být u výrobců oblíbený, momentálně loupu kromě Supa i na Sony Ericsson K800i kde ho chytře dali i na klávesnici.
|
|
takovou ubohost,vyplozenou debilem D-FENS,už jsem dlouho nečetl.Zřejmě vypadá úměrně svému IQ,proto mu v půjčovně nadělili šrot před smrtí.Mám Superba čtyři roky -1,9 TDi,světlá kůže,kola OZ,topení Webasto...a jsou z něj lidi docela vyvalení.Samozřejmě to není Ečko,ale je srovnatelné s S80 i C5 / abychom mluvili o stejné velikosti/ a proti MB a A6 stojí polovinu.Na nic si nehraje,jak ten zamindrákovanej chudák nepochopil /na rozdíl od něj -zřejmě to bude Ital -doma se perou o rohlík,ale před domem starej meďák/.Mám ve firmě různé koncernové vozy od Fabie po Superba V6 i dva Passaty,ale neměnil bych.Pravda ,V6 TDI má naprt Tiptronic,ale třeba to je špatnej kus.Je zvláštní -na rozdíl od toho duševního průjmu -že je to oblíbené auto taxíkářů ,stejně jako byl MB třídy E ...a ve srovnání cen jetých má jeden Superb cenu dvou Mondeí...
|
|
|
Konečně příspěvek, který mne rozesmál a potěšil. Reakce zatvrzelého a vzteklého škůdkaře. Zvlášť věta o tom, jak jsou z toho lidi vyvalení byla obzvlášť vypečená. Ve které Lhotě žiješ, chlape?
|
|
|
40 let v Praze a určitě nejsem leštěnka od pumpy,mám radši čistý německý look - typu M5 či E 63 AMG.nejsem zastánce žádné značky/srdcem spíš na italská auta /,ale musíš si uvědomit,co od auta čekáš - jízdní vlastnosti samozřejmě nejsou jako v Mini,kvalita není Audi,motor není BMW,ale za ty prachy je to pohodlný slušný bezpečný vůz,který neudělá ostudu. Měl jsem možnost jezdit v MB ML /D-FENS by se v něm asi udělal podle těch průjmů,co z něj stříkaj / -plasty jak v Oltcitu,po 17000 mil jsem měl pocit,že z něj upadnou kola,centrál fungoval na čestné slovo...v Maserati Quatroporte
jsem byl docela skrčen ve srovnání se zatracovanou Škodovkou...asi nemám tak malého pinďoura,abych ho musel dohánět hvězdou nebo kruhy...
|
|
|
To už je lepší příspěvek. Uvědom si ale, že D-Fens shazuje téměř všechno co se zbytečně nafukuje. A to že Škodovka od 90. let nafukuje a blábolí pořád, je holý fakt. Vzpoměň na reklamu, kde chudák škůdka visela za dveře na jeřábu. Reklama pro debily. Potom se nedivím, že Šteindler se Čtvrtníčkem a Vávrou vynalezli parodii - Skoda Henlein a že D-Fens reaguje jak reaguje. Čemu se ale divím, je fakt, že mraky lidí je ochotno vysolit nemalou sumu za přizdisráč HTP "f tříhrnku." Že by tradice? Děda měl škodofku, táta celej život jezdil ve škodě, tak si ji taky koupím, páč Franta vod Máni z prasečáku říkal v hospodě, že sou na to levný díly.
Ach jo lidi, ale je to jejich věc a boj.
A Superb? Divná verze Passata, kterou nám skopčák dovolil vyrábět a prodávat. Není na co být hrdý.
|
|
|
ona má z Passata kus podlahy,přední dveře,vršek přístrojovky a zadní kapotu - to mi nepřipadá jako "verze ".To bychom mohli zrovna tak říct,že TT a A3 a Golf je verze Octávky,Cayenne je verze Touarega a Bentley je vlastně šunt,protože je verzí Phaetona a ten je příbuznej hundrtky...
|
|
|
Pokud vím, tak Superb má z Passata mj. celý podvozek. A s tím Cayenne a Touaregem je to přesně tak, jak píšete...
|
|
|
a co interyjér fdřevě, topení RBMK 1000 a ramínko od Milotecu (http://www.milotec.net/autoraminko- milotec-odnimatelne.htm) na sako z Tesca? To jsou zásadní hustoimič egoerektivní pluginy, bez kterých si stylový low-cost malotraktor pro managery vůbec nedovedu představyd. Sociální roštěnky budou krutě vyndaný z chráničů sluchu (http://www.gunshop.cz/eshop/product_ info.php?cPath=99_254&products_ id=1583), které napasují jízdní komfort na level Škody 120 zejména při jízdě na jedničku a dvojku a zároveň zcela pohltí zvuk vakuové pumpy.
Éčko to sice není, ale tráva je taky svinstvo, synu. Běž to přeleštit.
|
|
|
Rozumim, svetu vladne Seat Cordoba - Auto demencion.
Hustomotor 1.4 16V (znam z Fabie, hnus vsech hnusu) zajisti pilotovi pri rychlostech kolem 150km/h nacvik pro navstevy industrial rave parties.
Proti kvilivemu revu tohoto hustomotoru se aparatury dydzeju v Cross clubu nemuzou stavet.
Masaz plotynek pri prujezu D1 u Humpolce included.
|
|
|
Ty jsi opravdu zamindrákovanej ubožák,s kterým je škoda ztrácet čas.Koukám,že ty leštěnkářský servery máš docela projetý-asi na nich trávíš slintajíc dost času...Kup si Maxi tuning,vyhoň si a nedebatuj s dopělejma,co si nepotřebujou tahat triko
|
|
|
honit si ho doma nad Maxi tuningem k ničemu nevede, lepší je to dělat v garáži u auta nebo přímo v něm. Téma dneška se jmenuje - krutej lúk! Lidi bejvaj z neotřelých tvarů škodovky nahusto vyndaný, protože jí vidí jen zhruba 300x denně a ty tvary jsou takový, že se to prostě nevokouká. Ještě když se k tomu přihodí kola ze země OZ pyčo vod Deža a racing jakogumy z Obnovy Brno, tak je řezivo před Střední Gesundheitschule totálně naměkko ... hlavně nestartovat, dokud pipka nezavře dveře, aby neměla mejkap od sazí a hlavně - mít škodofku je totálně vo fkusu a vo levnejch dílech pyčo.
|
|
|
V tomhle má bohužel d-fens pravdu.
|
|
|
zamindrákovanej chudák si koupí superba,nebo passata a povyšuje se nad ostatní pitomce,co měli "jen" na fabii.prostě si si jen zlepšil ego,nebo prodloužil penis koupí něčeho (jen pro tebe) tak skvělého.
Ty Bajer prober se!
|
|
ne nadarmo se vw grupa vraci k osvedcenymu common rail a ten jejich dosluhujici diesel budou do roka a do dne stahovat ze vsech aut. proste ten jejich chrochtak konci.
ovsem radeji se to nikde neuvadi.
PROC ASI???????
|
|
|
Pan je znalec?
Nevim, jak se VW muze vracet k common railu, kdyz jej donedavna vubec nepouzival.
Common raily se siri z duvodu bliziciho se Euro5, protoze maji nizsi emise NOx.
Euro 5 totiz definoval neprosty kokot, meri se pomer skodlivin ve vyfukovych plynech, ne jejich absolutni emise vzhledem k vykonu.
Proto maji prednost HDI motory s o litr az litr a pul vyssi spotrebou (komprese 16:1) nad PD motory s nizsi spotrebou (komprese 20:1, vyssi spalovaci teploty, vice NOx) NOx delaji potize pouze ve mestech pri vyssich koncentracich, v prirode se normalne rozkladaji.
HDI ma totiz ve vyfuku mensi procento skodlivin, ze absolutne, diky vyssi spotrebe, jde o nemlich to same, uz nikdo neresi.
Asi nejlepsi diesel pro bezne jedneni je stary mechanisky 1.9 TDI 81 kw ze stare Octavie, s tim jsem jezdil se spotrebou 4.5 litru. Nove common raily jsou k hovnu, spotreba kolem 6-7 litru pri stejnem vykonu.
|
|
|
nevím, v dieselech se moc nevyznám, ale prý by ty PD motory nesplnily EURO V.
Do budoucna to bude common rail o objemech 1.6 a 2.0. Ale PD poběží asi do roku 2010 na některých typech dál.
|
|
|
mno, automobilka uvadela, ze PD budou montovany do aut do konce roku 2008. ale svym zpusobem to je jedno:-).
je to tak, maji neresitelny problemy s emisema.
|
|
|
A taky s tím bordelem, co ty motory vydávají. Oproti ostatním jsou to zlý traktory. Navíc co na tom, že do toho dostanou tlak přes 2000 bar, když to funguje jen mezi 2000-4000 otáčkama...
|
|
Ačkoliv taky jezdím se superbem a nedám na něj dopustit, musím s D-Fensem souhlasit. Popsal přesně všechny neduhy které jsem viděl první týden ježdění než jsem si na něj zvykl (přesedal jsem z OI 1.9 TDI červený í pyčo:). A v tom to je - teď mi řazení, akcelerace atd. přijde úplně normální protože už vím jak na to, ale stačí abych sedl do jiného auta (nebo zpět do té OI) a uvědomím si ten rozdíl.
Myslím, že kdyby s ním D-FENS jezdil denně min. půl roku a najezdil tisíce km, článek by vyzněl jinak. Je to všechno o zvyku a D-Fensova averze proti škodě je známá věc.
|
|
Tak tenhle článek mě nějak nezaujal,možná to bude tím že to psal někdo kdo je zaujatý,ale kdo dnes neni že?:-)Pár bodu bych vytknul
1)turbo
Samozřejmě ten motor má VGT turbo,jediný motory kterýho neměli byly 1Z,AHU,AGR,tj. první dva se dávali od roku cca 1994 do všech koncernových vozu,AGR se dávalo do modelu vozu vyráběných od roku 1997,od cca roku 2000 se začli dělat i motory 66kw s VGT turbodmychadly,byly to motry ALH
2)motor
Sice hlučnější,ale jestli si sním jel jak prase nebo s tim neumíš jezdit,tak ti tu spotřebu 7litru věřím,já jezdím za šest:-)navíc jen tak pro zajímavost to proklínaný PD v době svého vzniku byla špička a CR se na to nechytal,navíc byl schopný plnit normu euro IV a to bez DPF(filtr pevných částic)na rozdíl od francouzké konkurence,o výkonových parametrech nemluvě.Max. otáčky mohl by si mě říct do kolika by si chtěl diesla točit,když vrchol točivého momentu má cca kolem 2000ot. a výkonu cca 4000. ot.?
A je jedno jestli to je HDI,TDI,CDI,TDCI,CRDI,JTD
3)řazení
nevim mám passata a stěžovat si nemůžu,navíc sem měl i tu čest s francouzima a to je podle mě tragédie
4)design
každýmu se líbí něco jiného,mě se to docela líbí,když to porovnám s mercedesem nebo báwem ze stejnýho roku tak nic moc
5)podvozek
bych hodnotil jako dobrý,sice výdrž na našich cestách cca 100k km,ale na to že je cca 10roku starý myslim že dobrý
|
|
Superb jsem měl také k dispozici a můžu říct, že Vámi popisované vlastnosti jsem nikdy neobjevil.
K dispozici jsem měl verzi 1,9 tdi pd 96kw a několik dnů na to Vámi přímo zmíněnou C5 2,2 hdi break a můžu Vám říct, že řadit škodárnu bylo a je mnohem snazší než Vámi zmíněnou c5. Co se týče toho plynu při startu, o tom jsem slyšel. Tj způsobeno špatně nastaveno volnoběžnými otáčkami a a turbem, jak jen velmi lehce zmiňujete, to co neřeknete, je že problém se dá vyřešit během 20 minut v servisu.
Za druhé se opravdu velmi pletete s tím komu je vůz určen. Tento vůz není určen pro nějaké managery, nebo pro něco zmrdologicky obdobného. Tento automobil je určen pro taxikáře, protože s pravidelným servisem to vydrží hodně přes půl milionu km, což je hranice, kterou by ta Vaše C5 nebo tdci od Forda pravděpodobně nevydrželo...
Po znovu zamšlení nad Vaším článkem se mi zdá, že se Vám auto líbilo a snad ze zuřivosti a žárlivosti, že není Vaše na něj plivete jen a jen smůlu. takže šup do Vaší ojeté staré 206, nebo xsary a bežte si kvedlat si šaltpákou, případně hurá do ucukaného matu.
|
|
Mám z tý recenze pocit, že Dfensovi půjčili nějakej střep, zřejmě i v půjčovně stáčej kilometry ;-)
Nechce se mi věřit, že by v rok starym autě s 30 tisícema bylo v hajzlu řazení, pokud s tím teda někdo nejel na ryby a na nějaký polní cestě nenarazil břichem na kámen.
Jinak je z článku vidět i jistá zaujatost.
|
|
snůška subjektivních zažitků.Myslím že to je fest přehnané a neobjektivní...
|
|
..nedávno jsem jel BMW 3 kové řady z roku 1994 .. kurňa.. myslím , že v jízdních vlastnostech to strčí do kapsy kdejaké dneska vyráběné auto.. :-
|
|
|
do doby než namrzne silnice,či nachumelí sníh...stačí i štěrk či písek v zatáčce a neopatrné řízení a je vymalováno:-)
|
|
|
Jenže Bawor není určený pro český takymanažery, který pouze vycáknou nad rychlostí 180km/h na D1. Řídit BMW je zážitek a ne obyčejný přesun velkých zadnic z místa A do místa B. A kdo s ním umí, tak si to taky náležitě vychutná. Jako příznivec Alfy kolikrát lituju, že poslední AR s náhonem na zadek a rozvodem transaxle byla stará Alfa 75. Ty drifty... Ale to už jsem O.T. v téhle diskuzi.
|
|
|
jo, transaxle je super koncepce a 75ka si to hodně dávala v zatáčkách...nedávali tam boxer? nebo to byla 33? sranda je, u té 75ky byly zadní kotouče u rozvodovky, na hřídelích, ne na kolech a docela hořely, špatný chlazení...a tohle auto svádělo k hrubýmu zacházení.
jinak suberb celkem pěkný vozidlo, takovej pohodlnej dopravní prostředek, ale ne auto...klidně bych si ho koupil na dálniční cesty. recenze je k ničemu, neobjektivně zaujatá, má stejnou váhu jako vychvalovací slinty v časopisech, tady je to zase úplně na opačné straně, sorry, ale nevěřím, že je to až takovej drek, jel jsem s tím 2,5 V6 nebo co to bylo a jako jo. PD byl ve své době hodně vyspělej systém vstřikování, nízký emise, malá spotřeba, dobrý výkonový a momentový cha-ky, žádný vysokotlaký vedení oproti CR, vysoký tlaky (přes 2200bar) o kterjch si CR mohlo nechat zdát (z důvodu kmitání vysokotlakýho vedení), ale zase vyšší tvrdost běhu, hlučnost, namáhání rozvoďáku jako sviňa...nejsem fanda nafty, nafta se hodí do náklaďáků, ale někomu to vyhovuje, tak proč ne...uvidíme jak to s PD dopadne, plány nějaký jsou, zatím vývoj.
|
|
|
Co je na transaxle tak skvělého? Pohon zadních kol je samozřejmě OK, ale rozhložení hmotnosti a prostorová omezení kvůli kardanu se mi na tomto uspořádání moc nelíbí. Motor patří před zadní nápravu, v krajní nouzi nad ni nebo za ni.
|
|
|
poněvadž je převodovka vzadu, má "kardan" mnohem menší rozměry, protože přenáší točivý moment motoru a ne převodovky, prostotorový omezení asi jako u 120 kvůli táhlu řazení a trubkám chlazení. dále optimální rozložení hmotnosti, tady se bavíme o cestovním sedanu a ne o sporťáku s motorem před zadní nápravou. nevim jak to má s rozložením hmotnosti, ale je hodně znát na jízdních vlastnostech té alfy.
|
|
|
Já jsem jel se Superbem minulý týden z ČB do Otrokovic, takže jsem s ním najel přes 600km. Měl jsem taky auto z půjčovny, najeto 25kkm a bohužel motorizaci 77kW TDi. Bylo to dost zoufalé. Kromě převodovky, tam jsem neměl výhrad mně to auto prudilo snad vším, bylo to gumové do zatáček, drncavé na D1 (což být nemusí) a zoufale lenivé. Když jsem do toho vlezl, taky mi to zdechlo. Vzpomínám spíš na Jettu, která ačkoli mrdkou též, alespoň mrdkou živou a s podstatně lepšími jízdními vlastnostmi. Až pojedu příště, beru si Octavii nebo Jettu. K dispozici máme totiž pouze VW koncern...
|
|
Mám 2.8 V6 142 kw z roku 2004!Na zrychlení si neztěžuju,na maximálku taky ne,převodovka je dobře odstupňovaná(mě vyhovuje).podvozek konfortní(v zatáčkách cítím kroucení karoserie!Záleží co od toho čekáte.Já vím že to není impreza!!!Interiér je strohý,já jsem nenáročný.Spotřeba ve městě-umím jízdu za 16 ale taky za 11,na dálnici 8 ale i 12!Jak tu jednou někdo napsal...nejsem socka abych při každým tankování volal provident!Závady:při 30 tis km čidlo plyn.pedálu,únik chlad.kapaliny!Auto bylo vykradeno a to tak že pořádně(demontáž airbarg,navigace,řídící jednotka atd.) a od té doby nesedí díly palubní desky a to má za následek různé vrzání!Ale nic přes co bych se nepřenesl!Neznám nikoho kdo by byl 100% spokojen s vozem!Trh je přesycen,nabídka neuvěřitelná!Nesedí vám vůz...změn te ho!
|
|
Taky bych rád přispěl do mlýnku :
1, přískoky a chcípání - tento problém má možná primitivní příčinu - autor je zvyklý denně jezdit s benzíny s úplně jinou charakteristikou (rozuměj = zanedbatelným točivým momentem). Myslím, že jeden jeho povoz nemá ani 100 nM a druhý asi 125 nM. Takže při přesednutí do nízkootáčkového diesel-power wagen s nM téměř 300 je to asi problém, obzvlášť, když diesely obecně neumožňují při rozjíždění krátkodobé podtočení pod otáčky volnoběhu - prostě chcípnou. Za to ale nemůže Laurin, Klement, Kulhánek, Povšík ani verbež z NSR - je to prostě charakteristika diesel-power motoru.
2, řazení - určitě se jednalo o závadu. VW gruppe auťáky mají obecně nadprůměrné řazení. Jeden čas jsem jezdil
např. P307 HDI SW a řazení velmi tragické - zde ale nešlo o závadu,ale o žabožroutský standard.
Obecně pokud ale někdo neumí/nechce řadit, doporučuji DSG - mám ho od loňského léta, najeto 40tkm a je to naprosto dokonalá záležitost, jen ten příplatek je dost velký :-(
3, dle různých znaků jsem usoudil, že autor je zaměstnancem světoznámé fy Bosch, která nemá vlastní refrentská auta, ale půjčuje si je. Je to poněkud těžkopádné řešení, ale asi si to kluci německý dokážou spočítat. Nicméně v rámci duševního zdraví (tento systém totiž D-FENSovi způsobuju pravidelná traumata) doporučuji nastudovat asertivní pravidla a systém zkritizovat. Stačí mailem, neboť schůze (meetingy, setkání) myslím taktéž způsobují autorovi traumata.)
|
|
|
1.čím větší točivý moment má motor, tím snadnější je rozjezd...podle mě je to o jiné spojce, nedávno se mě to taky stalo, ač jsem se předtím smál kamarádce...
2.pravda, ale zvykne se
3.též myslím že to bude bosch:-)
|
|
S timhle motorem jsem zazil tez nekolik dojemnych chvil. Vyfasoval jsem od chlebodarce (nastesti na milostrdne kratkou dobu) A4 dnes jiz minule generace ve verzi "vypadam skvele" a "jezdim nejraci pozadu". To auto proste neslo rozjet kulturne. Standardni metoda trochu plynu, pustit spojku ustila v autorem popisovane "chcip". Existuji dve moznosti...rozjezd bez plynu (zvlaste vhodny, vezete-li nervni kralovnu matku alias tchyni), nebo odpich z oblaku cerneho dymu. Nic mezi tim.
Dostal jsem z toho schizu, ze neumim ridit...procez jsem vyhledal radu u profi ridice drazdiciho toho casu VIP A4 kabrio se stejnym ropakem pod kapotou (btw. kabrio dyzl - to je hnus, velebnosti). A nejsem tim blbem ja, ale soudruzi z Ingolsadtu.
Zkratka: ani za zalty prase!
|
|
... když neumíš auto ani rozjet, tak choď pěšky a na silnici se raději neukazuj!!!! Protože tobě je úplně jedno, jestli sedíš v 25kW nebo 150kW autě - a když už, tak nasedni do svého oblíbeného 30 let starého tahouna, protože na ničem novém se prostě dneska stejně jezdit nedá.
Nazdar!
|
|
...ten clanek je opravdu zhovadilost, hodnotit jeden asi velmi vybehanej kus Superbu, a vztahnout to na celou modelovou radu...
Ad cena: Superb se da dneska koupit za velmi zajimavy penize, za mene nez O2, a to i ve vztahu ke konkurenci, a i kfrancouzskym supervozum...
Interier vsech superbu , se kterymi jsem mel tu cest, tedy celkem 3 kusy, opravdu nesnesl srovnani s francouzema stejne cenove kategorie, ale ve prospech skodivky... to ze je pomerne konzervativni, nemusi vyhovovat kazdemu, ale rozhodne v nem po 200t km na prazskych ulicich je nadprumerny klidneji nez v nove lagune nebo C5.
Autor se proste neumi rozjet s dieselem, ktery nesnese podtoceni pod volnobeh, proste chcipne. Prumer adaptivnimu ridici na to staci tak treti rozjezd, aby to pochopil. D-FENSOVI zrejme nikoliv. Motor TDI PD 85kW nebyl zrovna nejpovedenejsi, ale ve sve dobe spicka (prosim o srovnani s konkurencnimi TD <2litry, v dobe uvedeni 1999. Ani voko)
Razeni je i u Fabie presnejsi nez v C5 nebo Lagune, tam je to i u novyho auta jako kdyz kvedlam polivku. Zrejmne testovany kus dostal nejakou ranu na spodek...
Jinak fakt neni co dodat
|
|
|
děkuju
testovanej kus dostal ránu na spodek a D-Fens ránu na vršek
|
|
No, takže jsme se dozvěděli, že autor a priori nesnáší Škodu, že neumí se spojkou, neumí zařadit rychlost a neumí jezdit plynule.
|
|
|
Checht. I kdyby to tak bylo, jsou auta, kde prace se spojkou, razeni a plynulost nevyzaduji zadne specialni umeni a namahu, a pak jsou herky a kraksny. Ty sam mas herku nebo kraksnu?
|
|
|
Zase ten uklidnujici pocit, ze nejsem sam, kdo skutecne nesnasi turbodiesely a obzvlast ty koncernu VW.
S tim razenim bych uplne nesouhlasil, ale pravda, ze to zadna zvlastni slava neni.
Vzhledem k tomu, ze jsem mel moznost stravit vikend v Superbu 2,5 tdi v plnypolnipyco a najet cca 350 km a jel docela dost auty vcetne M3 e46, myslim, ze mam pravo k tomu neco rict.
Za 1,2 mega??
?????????
Naprava se sype, tezky motor chce v kazde ostrejsi zatacce nutne orat okolni pole. A zatah NEEKSISTUJE. Teda asi 2* jsem ucitil zatah mezi zhruba 2500-3200 otacek.
Kdyz porovnam s nasim bmw 528i, tak to ma rozsah jako mixer. Poloha vypnuto a zapnuto.
A co ma znamenat ten pekelny lomoz vychazejici zepredu?
To se motor neustale pridira a potkavaji se ventily s pisty ci co?
Zadarmo bych to bral. Okamzite bych to prodal a koupil BMW 328i. No nic uz to slysim. Zabednenec do baworaku.
Vite co? Klidne jo...
|
|
|
Srovnáváš něcio co srovnávat nejde. 528i je benzín a ten bude mít vždycky větší rozsah použitelných otáček než diesel. tak se vzpamatuj panáčku.
|
|
Wocas, kterej se nedokaze rozjet se Superbem IMHO nepatri na silnici!
|
|
dfens neumi jezdit a zzit se s autem a jeste si mysli ze kdyz se mu nelibi palubka je to smerodatny, spousta jinym se libi a ze jemu ne je vcelku detail, jinak mam BMW
|
|
|
Je to jinak: D-Fens napsal článek o autě z koncernu VW. Už z téhle jednoduché věty se dá říct, že to auto bude vylíčené jako totální šrot. Už kvůli image.
|
|
D-Fens se hodně spletl, resp. asi nenarazil na dobrý kus. Podle mě jsou značky Audi, Vw a Škoda vůbec nejlepší auta na trhu. Možná jim občas chybí originalita, ale co se týče motorů TDI (až na vyjímky např. 150k 2.5 TDI) a podvozků, tak je to nejlepší, co může člověk koupit. Zmiňovaný žabožrout P 407 je designově povedené (pro někoho možná trochu kontroverzní), ale mrkněte kolik se jich prodává. Měl jsem možnost koupit 407 SW 1.6 HDI s full výbavou a najeto 160tis. r.v. 2005 za 325000,- a velice rychle jsem si to rozmyslel i přesto, že běžně se prodávají v bazarech za 400tis. Po stránce spolehlivosti je to těžkej propadák. Raději Audi i přes jejich předraženost a Superb si myslím je povedené auto-už se těším na Superb II
|
|
|
Hahahahahaha, Vy ale umíte pobavit. Pochopitelně že nic jako nejlepší značka či nejlepší auto neexistuje. Ale i pokud bych to převedl do konkrétních parametrů či kategorií, tak možná s výjimkou průkopnictví v používání hliníkových karoserií a Quattor pohonu u Audi, nevidím na na produktech VW gruppe nic, čím by ve svých kategoriích výrazně vyčnívaly.
Z dieselů od VW & Co. možná za něco stojí ta pětilitrová V10, důvod popularity těch 1.9 TDi mi zůstává utajen. Dejme tomu, že 96kW verse ve Fabii byla akceptovatelná, ale co ten zbytek - slabší verse ve větších a těžších autech? U benzínu by pak nebyl špatný pak VR6 skoro-třílitr - ale ani ten není po stráce uživatelské nikterak výjimečný v porovnání s jinými značkami. Výjimečné jsou třeba boxery Subaru nebo Wankely od Mazdy.
Kapitolou samou pro sebe je pak naprosto dementní politika motorisací. VR6, který by měl být u krávy jako je Superb (nic proti němu, současná verse se mi celkem líbí) základní motorisací, je vydáván za motorisaci špičkovou. Má vůbec VW k disposici nějaký slušný V8 - obdobu Northstaru či Hemi? Celkem by mne zajímalo, čí záchvat zdravého rozumu zabránil Škodovce v montáži 1.2HTP do Octavie - když se to mohlo dělat s 1.6 či dokonce 1.4... Spočítejte si někdy poměry výkon/hmotnost pro vozy VW & Co a ostatních výrobců, je to dosti tristní.
Špičkovým podvozkem myslíte třeba ten u Octavie, který se při 160 na D11 vzadu roztancuje tak, že to vidím i zvenčí a tomu autu poměrně snadno ujedu ve dvacet let staré V480?
|
|
Management naší pidikchompeny, tvořený jedním poměrně zbytečným zmrdíkem a jedním výkoným vajspresidentem, s velkou pompou pořídil Superb 2,5 Tdi fautomatu. Fkůži, celej feletryce. Z Německa za dobrý peníze (sebechvála je dost ohavným rysem zmrda, až mně z těch jejich pindů někdy rozbolí zuby...). Kožené sedačky z nejvyššího stupně výbavy mi způsobují, stejně jako ostatní vozy VW-Group, bolesti zad i pr.ele, zvuková kulisa enžinu silně připomíná HTPsound a každé přeřazení automatu si pěkně vychutnáme, protože převodovka se každým zařazeným stupněm tak nějak jako pochlubí...prostě ve mně vzbuzuje silnou nedůvěru. Velmi divné auto za hodně dlouhý peníz. Některá auta prostě umí řadit tiše, plynule a jiná zase ne. Superb to podle mne neumí. (Oktáfka taky ne)
|
|
Autor má ke škodárně úplně stejné výhrady jako já.Rozdíl je v tom,že to neumím tak perfektně popsat jako autor.
|
|
Tento web mám rád, ale některé články jsou tak neobjektivní, až to bolí... Chápu že nikdo nemůže vedět vše, ale myslet si že superb je čistě derivát passatu je docela naivita... Nebýt stejných předních dveří a horní části palubní desky, nemá o nic víc dílu superb společných s passatem, než taková Audi A6. Mimochodem superb má podvozek odpovídající A6, i když technicky všechny(i A4) vychází z jedné platformy. Také superb je auto vyšší střední třídy, nikoliv střední jako passat.
Design je také velice odlišný, střední část je podobná, avšak jiná, ztačí se podíávat na zadní dveře a je jasno...
Motor je kapitola sama pro sebe, 90%naftových čtyřválců jezdí s 96kW verzí, což je dodnes etalon. Nafta patří do kamen, to souhlasím, a když do auta, tak do malýho kombíku, a né velký limuzíny, ale to porovnání je dost nefér. Ano, motor TDI (specielně PD) jsou známy svojí hlučností a tvrdostí, na druhou stranu svými výkonovými parametry, spotřebou a spolehlivostí jsou dodnes nedostižné.... Pro někoho je důležitá ta spotřeba, pro někoho hlučnost, jasně, proč ne. Kdybych někdy v životě byl donucen koupit si naftu, radši randál a výkon, než ticho a mrtvo.
|
|
zasmál jsem se ale motor 1.9 Tdi PD(jakýkoliv výkon)má variabilní lopatky v turbu vždycky.Naseanou
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Test: Škoda Suberb 1.9TDI
|