D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Test: Toyota RAV4
    (ze dne 27.04.2008, autor článku: PM)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 28.04.2008 00:58:46     Reagovat
    Autor: MatejJ - MatejJ
    Titulek:
    Myslim, ze cervena nalepka na packe nie je chyba od vyroby. Je to "bug povyseny na feature" :). Ak sa nemylim nieco podobne je aj v P405. Zrejme to ma funkciu "signalizacie" zamknutych/odomknutych dveri.
    .
    Dost ma prekvapuje maly rozdiel spotreby mesto/okreska. Skusal si jazdu "pan klobuk"?

     
    Komentář ze dne: 28.04.2008 01:29:06     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re:
    Zkousel jsem v ramci moznosti jizdu na minimalni spotrebu, jizdu na maximalni spotrebu, jizdu jen ve meste, jizdu jen na okreskach, jizdu bez nakladu, jizdu ve dvou a s vecma, jizdu na dalnici na petku s troskou plynu... Pod 8 a nad 10 se snad pri normalnim zachazeni ani nejde dostat.

    Spotreba ve meste je dost ovlivnena tim, ze auto vazne neni potreba vytacet (silny motor a prevodove stupne blizko u sebe, pricemz jednicka je strasne pomala a silna)

    S tou packou je to divne. Ze sedadla totiz nalepka temer nejde videt, clovek se musi mirne naklonit. Treba to jen Toyota a Peugeot kupuji u stejneho dodavatele?

     
    Komentář ze dne: 28.04.2008 01:54:52     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re:
    Pod pojmem silný motor si představuji něco dost zásadně odlišného.

    Stran vytáčení... při normální jízdě samozřejmě neexistuje důvod, proč by měla ručička otáčkoměru (v automobilu s civilizovaným motorem) přesáhnout 3000, to je jasné; nicméně občas při předjíždění na úzkých okreskách, kde není vidět moc daleko, se docela vyplatí ťuknout na přepínač "sport" a motor vytočit na nějakých 4K. Akorát je pak třeba si dát pozor na neupevněné předměty na palubce; mívají tendenci padat člověku do klína ;)

     
    Komentář ze dne: 28.04.2008 02:20:54     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re:
    Myslel jsem v ramci moznosti, jiste, ze bych rad ridil

    http://www.pecorfamily.com/Blog_202007_2D05_2D25_20Ford_20F350_20Brenderup.jpg

    http://image03.webshots.com/3/2/55/81/92825581cXDAvZ_fs.jpg

    a podobne. Kdyz jsem v bazaru v USA koukal na forda, jehoz kapota byla ve vysi mych oci a ktery stal min, nez stoji stejne stara fabie u nas, docela me to zaujalo. Pak jsem mel dokonce moznost se v jeste vetsim projet a musim uznat, ze zazitek, jak me pri jizde do kopce zatlaci akcelerace mnohatunoveho kolosu do sedadla, je nezapomenutelny.

    Az doslouzi nas rodinny Nissan Navara, pokusim se tatu ukecat na cestu do statu a nakup neceho vetsiho...

    Na bezne popojizdeni to staci a kdyz chci akceleraci, sednu na motorku.

     
    Komentář ze dne: 28.04.2008 09:20:56     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re:
    "Pod pojmem silný motor si představuji něco dost zásadně odlišného."

    A to by mě zrovna zajímalo co:
    - moc kW
    nebo
    - moc Nm?
    Či výkon v kW na litr objemu válců?

    Já jen, že pokud máš mezi motorem a kolama převodovku, tak může existovat případ, kdy je výkon v kW podružný neb se nejedná o dragster a z motoru je zepšeným plněním v nízkých otáčkách vydyndáno dost Nm na to, aby ani dvoulitr nemusel přes 3000 ot. a přesto nebyl na chvostu.

    Pokud Ti jde jen o číslíčka v papíře, je to samozřejmě něco docela jiného...a do hry vstupuje i hmotnost vozidla se kterým se má ten "silný motor" tahat. Pak už to kolikrát není taková hvězda.

    Ale nevím, školy na to nemám a plyn raději přidávám rukou...



     
    Komentář ze dne: 29.04.2008 17:09:43     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Re: Re: Re:
    Každý slušný motor má osm válců, je chlazený vzduchem a uložený nad zadní nápravou. Nenzáleží ani tak na síle, která je ve spojení s dobře navrženou převodovkou podružná, jako spíše na kroutícím momentu.

     
    Komentář ze dne: 29.04.2008 17:24:52     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    A má to bejt dvoutakt, čtyřtakt, benzín nebo nafta? ;-)

     
    Komentář ze dne: 30.04.2008 16:18:22     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Ctyrtakt, benzin. Dvoutakt do motorek a naftu do lodnich motoru.

     
    Komentář ze dne: 30.04.2008 23:30:08     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    U malých lodí snad. Velké mají podle zdravého rozumu obsahovat jaderný reaktor.

     
    Komentář ze dne: 01.05.2008 06:39:27     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Fuj - zweitakt do motorky. Buďme rádi, že je to za náma...8o)

    Komentář ze dne: 29.04.2008 09:35:58     Reagovat
    Autor: frantisek - frantisek
    Titulek:
    něco jako silný motor mám v autě. a (mému) ideálu se to jen přibližuj, to co dávají do RAV je možná příjemný motor, ale rozhodně ne silný.

    2861ccm
    140kW/190PS
    245Nm
    auto má 200kg přes tunu a motor točí všemi 4 koly.

     
    Komentář ze dne: 29.04.2008 09:44:26     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re:
    Je to benzín nebo nafta? (No možná irelevantní dotaz, ale jen tak pro zajímavost).

     
    Komentář ze dne: 29.04.2008 11:02:45     Reagovat
    Autor: frantisek - frantisek
    Titulek:Re: Re:
    jede to na benzín ;-)
    Naftový motor, který by mě nevytáčel (pořád si myslím, že vytáčet mám já motor) jsem ještě nepotkal.

     
    Komentář ze dne: 29.04.2008 11:14:32     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re:
    Naftovej motor právě nemáš vytáčet, ten obvykle pracuje s nižšíma otáčkama než benzíňák ;-)

     
    Komentář ze dne: 29.04.2008 18:08:54     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Pokud se nebavíme o nafťáku v bagru či remorkéru, tak když ho nebudu vytáčet nad 1200 otáček, bude chcípat. O tom, že bych se rozjížděl pouštěním spojky na 300-400 rpm nemůže být ani řeč.

     
    Komentář ze dne: 29.04.2008 20:23:18     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Já jsem myslel spíš maximální otáčky, ale i tak - že by pod 1200 přímo chcípal, to bych neřek, každopádně má pak takovej divnej zvuk pro moje uši i trochu nepříjemnej. Jesi to je jenom motorem, nebo se ta škodovka (oktávka I s TDI 1.9) dostává do nějaký mechanický rezonance, to nevim ;)

    A pouštěním spojky na volnoběh se to dokáže rozjet, ale to i Favorit ;)


     
    Komentář ze dne: 29.04.2008 12:19:42     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re:
    S poměrem 8,57kg/1kW to je pořád slabej a těžkej krám...i když je to Subaru 8o)


     
    Komentář ze dne: 29.04.2008 12:56:12     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re:
    Co? Co by potom byla tvoje C1? Ještě slabší a ještě těžší krám?

     
    Komentář ze dne: 29.04.2008 15:35:50     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re:
    Ano, samozřejmě. Skoro 2x slabší na to kolik váží, má jen dvoje dveře, žádný kufr, okna na švihadla a nemá klimu - prostě takový skůtr na zimu. Ale jezdí za míň než v garáži parkující Kawasaki ZX-6R, která má necelých 2,1kg/1kW.

    Ale nešlo mi vůbec o to měřit, kdo "ho má delšího", neb vím, že v ČR není moc aut s aspoň podobným poměrem kg/kW jako má můj stroj. Byla to spíš udička na ty, kteří rádi používají tzv. mentální projekci 8o)

    František se vykolejit nenechal, Subaru jsem střelil více/méně od pasu.

    Má úcta. 8o)

     
    Komentář ze dne: 29.04.2008 13:06:22     Reagovat
    Autor: Q - Q
    Titulek:Re: Re:
    Subaru? V jakym modelu melo 2,8L?
    Pravda, musel sem se taky podivat, neb z hlavy si nepamatuju, ale zadny takovy sem nenasel:
    en.wikipedia.org/wiki/List_of_Subaru_engines

     
    Komentář ze dne: 29.04.2008 14:57:29     Reagovat
    Autor: frantisek - frantisek
    Titulek:Re: Re:
    s tim pomerem kW/kg mas Honzo pravdu. Je to liny a tezky :-D, ne jako ZZR ....
    A neni to Subaru, ale prachobycejny stary Golf.

     
    Komentář ze dne: 29.04.2008 15:36:59     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re:
    Už je to skoro 5 let, co mi stará dobrá ZZR přestala říkat pane. Teď mě nosí ZX-6R.

    Komentář ze dne: 29.04.2008 13:35:24     Reagovat
    Autor: Matyx - MatyxCZ
    Titulek:Ad motor
    Kdyz uz tak mluvite o tech motorech -> v moji oletane pres dekadu stare sunce se taky hreje "klasicky" 2.0i 16V s vykonem 130PS, a i kdyz je stara Primera rozhodne lehci nez RAVka, tak to neni nic moc. Na druhou stranu, pokud nezavodim, tak mam stejny pocit jako autor clanku -> tedy ze neni potreba vytacet, a tahne dostatecne uz od hranice 2000rpm. A i kdyz jen lehtam plyn tak z krizovatky vzdy odjizdim s rezervou prvni, i kdyz to tam treba Fobije v Hovno-To-Pojede turuje tak, ze mu na zelenou zapiskaji gumy.
    Jedine co mi na tom agregatu chybi je turbo, s tim by to nemelo chybu ;-)

     
    Komentář ze dne: 11.02.2013 18:55:45     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Ad motor
    Ne, turbo by tam bylo jen na skodu. Mam ted nove pneumatiky, setri to palivo a jezdi o dost tiseji. Porad nezlobi a slouzi zatim dobre.

    Komentář ze dne: 11.02.2013 18:50:52     Reagovat
    Autor: Kiki - Neregistrovaný
    Titulek: Není nad praxi
    Dost dobrý hodnocení, zejména záběrem využití :) Dejte se na francouzské Peugeoty, místa dost.

     
    Komentář ze dne: 11.02.2013 18:56:50     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Není nad praxi
    Ne, dekuji, kdyz budu chtit poruchove auto, poridim si britske :-)

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.