Komentáře ke článku: Nissan Primera P11 GT (ze dne 17.10.2010, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
Velmi pěkné :-) mám v zásadě stejný motor v o něco lehčím autě a nemá to chybu.
Jenom bych dodal že ty rozvody které dodává onen renomovaný člen nejsou nějaká druhá jakost nebo něco takového, ta cena za kterou je prodává je obvyklá v USA + poštovné do ČR a i tak je to cca o polovinu, možná i více levnější než ceny originálních dílů v ČR, asi je v USA nějaká levná pracovní síla nebo co....
Jinak na nissanclub.cz proběhly v poslední době zajímavé změny, takže velká část aktivních členů se přesunula na adresu nissan-club.cz, ale pozor, na původním nissanclubu se o tom nesmí mluvit, za adresu tohoto nového klubu je pěkná opice s banánem ;-)
|
|
|
Heh, kolega z nissanklubu :)))) To je pravda, diely v USA su za omnoho lepsie ceny. U nas v servise mi odhadovali cenu aj z materialom na 1300 Euro. Esteze mame toho renomovaneho clena :)))) ...
|
|
|
Ah,vašnosta váží 1060 i s klimou.....:-D To bude N14 GTi....Taky dobrý,řekl bych ještě lepší,zvláště pokud máme onen origo nerezový trubkový svod na velké Brýle.....
|
|
|
tak to zase ne, já jsem všechny afermarket díly nahradil zpátky sériovými a svody na mém autě asi nikdy nebyly (nerezové). V současné době je mým cílem 100% funkční sériový stav, a k tomu mi ještě něco chybí, takže o zábavu mám postaráno i bez úprav :-)
Osobně do těch svodů ani nepůjdu, když něco tak budu šetřit na VE :-)
|
|
|
Už jsem tady někde polemizoval s vašnostou "Jagym" nerez svody nejsou žádný aftermarket(che,che,jsme v Čechách),nýbrž dřevně originální komponent N14 ve výbavě SGL 3door htchback.Pravda je,že těch jsem tu moc neviděl.
Často se podceňuje obrovská variabilita konkrétních modelů Nissanu,obzvláště naši mladší kolegové,že....:-DDD
|
|
|
Aha, tak o tom jsme nevěděl, že by N14 měla nějakou verzi SGL to slyším teda poprvé a to jsem si myslel že mám docela přehled co se týče N14ky. Leda že by se to prodávalo třeba jen v Japonsku?
Jinak se obávám že bych také spadal spíš do kategorie mladších kolegů :-D
|
|
|
Kdepak v Japonsku.Jednu prohání náš mladej.Už od Laurelů a Bluebirdů,přes Primery jsou stupně výbav L,LX,SLX,SX,GL,SGL,SGX,možná ještě něco,taky nevím vše....Je to v Typových listech výrobce přesně definováno no a u některejch Nissanů to může být rapidní rozdíl mezi těmi výbavami.....U N14 GTi Jsem tady viděl jezdit většinou SLX sedánek(legrační) a LX,či SLX hatch.Ale studijní materiál už není,nikde se to nedočteš,pídil jsem se,věř mi.......:-DDDD
|
|
|
Dalsi nepresnost. Original svody u highport SR20DE (Sunny GTi, NX GTi a P10 GT) jsou plechove, zadna nerez. Cokoliv nerez je neoriginalni dil. Zadna verze N14 SGL taky nebyla...
|
|
|
|
mě se to tedy taky nějak nezdá, můžeš dát fotku, nebo napsat přesně čím se liší třeba od GTI? a není to třeba N13?
|
|
|
Che,che,tak N13 ani B12 to fakt není.....:-DDDDDDDDDDD...Krabičku od bot jsem taky kdysi vlastnil,pravda,pod kapotou jí burácel brutální CD 17.....
|
|
|
A muzete tento argument nejak dolozit? Protoze N14 byly jen ve verzich L, LX, SLX, SR a GTi. Info z dobovych brozur Nissan.
|
|
|
Jo,příteli,doložit nemůžu....Neboť v švýcarském TP to nepíšou,nic jiného k autu v podstatě nemáme.Před chvílí jsem zkoušel svody magnetem a nechytá se,takže fakt nerez.Pokud tedy aftermarket,tak montován záhy po prodeji ve Schweizu......A je pravda,že písmenka tam nikdy nebyly,jen GTi.provedl jsem myšlenkovou analogii,neboť jsem vlastnil kdysi nějaké Bluebirdy a stále vlastním několik dalších historických mezníků od Nissana a ty stupně výbav jsou tak nějak analogické.Takže můžeš mít pravdu,že třeba SR,s tím jsem se u jiných modelů nesetkal.
Má to klimu,ale ne dodělávanou v Amsterdamu,jako ten,co jsem kdysi proháněl já,ABS,okna,zrcadla v el,prapodivný nárazník se čtyřmi přídavnými světly dole,když ho mladej opískoval,byl problém,zaznamenal jsem pár výztuh a kompenzačních závaží na karoserii,které jsem já tam kdysi neměl.
Takže co to je....?????????Podotýkám,že nejsem debil,poznám N13 od N14,první SR20DE jsem vlastnil již před dvaceti lety a opravdu tam není GA 14DE....:D
|
|
|
no tak to tam ty svody někdo dal už ve Švýcarsku, je to možná neobvyklé, ale určitě pravděpodobnější než že by to byla tovární záležitost.
Jinak všechny N14 GTI mají z továrny dole na nárzaníku 4 světla, před faceliftem to byly dvě přidavná dálková u středu a na krajích mlhovky, po faceliftu (tuším někdy rok 93) jsou mlhovky i dálkové oboje na krajích těsně u sebe.
|
|
|
Pokud je to N14 a ma to SR20DE, tak je to samozrejme GTi. Klimu to melo jako priplatkovou vybavu.. ABS, el. okna a zrctatka maji vsechny GTi v serii, stejne jako ty 4 svetla (2 dalkove, 2 mlhovky).
|
|
Zni to velmi krasne. Vzdycky jsem nepopsatelnym zpusobem rad, kdyz vidim podobny clanek, je to pro me dukazem, ze ackoliv jsme my petrolheadi ohrozeny druh, jeste stale tu jsme :)
|
|
Ako druhe auto do rodiny. Tuto (London, ON) sa to predavalo pod nazvom Infiniti G20. Bohuzial je ale problem zohnat kus co by nebol nacisto zhrdzaveny...
|
|
To má být návod, jak špatně koupit auto?
1/ nikdy nekupjte první auto, které je Vám nabídnuto. přechod z Lady 2106 na Primeru GT bude vždy fascinující, ale právě proto to chce vyzkoušet mnohem více aut, aby měl člověk sorvnání. k tomu prvnímu se přeci vrátit můžete kdykoli...
2/ nepoutejte se na jediný model jediné značky - 90 % celosvětové automobilové produkce je obdobný, automobily jednotlivých značek se od sebe liší skutečně jen detaily
3/ před nákupem zjistěte, jaká nabídka na trhu za vaše peníze vlbec je. Autor mohl za 3700 Euro koupit opravdu širokou škálu vozidel a někdy jich mohlo být i víc kusů (obecně by se dalo říci, že takovéto zcela běžné auto tehy střední třídy z roku 1998 a výkonem cca 150 koní na 1300 kg stává kolem 1500-2000 Eur, s roční plnou zárukou kolem 2500 Eur).
4/ vyhněte se při nákupu automobilu staršího 6 let zemím, v nichž jsou používány soli na báti chloru s kyselými dešti (všechny "nadalpské" země.
5/ vždy se snažte orientovat na odbornou pomoc PŘED nákupem a nikoli po té. NEJEPRVE si ujasněte, jak a případně kdo bude váš budoucí automobil servisovat a poté se poraďte především s ním, který konkrétní automobil je "ten pravý"
Výsledkem postupu, který zvolil autor je pak onen nepříznivý poměr money to value, jaký má autor nyní doma. Námatkový výběr v odpovídající cenové relaci je například zde:
http://www.autoscout24.it/ListGN.aspx?vis=1&fregfrom=01%2f01%2f1998+00%3a00%3a00& fregto=12%2f31%2f2002+00%3a00%3a00&pricefrom=3000&priceto=4000&kmto=100000&cy=I&page=1& eq=2,32,15,30&maxresults=500&results=20&ustate=N,U&um=True&sort=price&zipc=I&tab=price
|
|
|
Ked uz chceme autora povysenecky poucovat, zacal by som s tym, ze kupit si ako jedine auto ojazdene ma svoje rizika, ze? Teda, pokial ho clovek nema len ako hracku.
|
|
|
To zní, jakoby nákup nového auta byl zcela bez rizika.
S tím nemohu souhlasit, za 1000 euro mohu koupit naprosto spolehlivé a bezproblémové auto, zatímco za 500 000 Kč si mohu z autosalonu odvézt jen hromadu problémů. Sice mi řada znich bude zřejmě odstraněna v záruce a "zdarma", ale počítám-li i svůj čas jako vstupní ztrátu a naopak započítám cenu odpovídajících náhradních dílů na aktuální či neaktuální model téže značky a třídy, může mi ODPOVĚDNÝ nákup ojetiny vyjít jako mnohem efektivnější (přepočtu-li například ujeté kilometry na peníze).
Ale samozřejmě nákup ojetiny JE riziko, menší pro toho, kdo se v problematice umí orientovat, velké pro laika. O tom žádná. proto by nákup ojetiny vždy měl být doprovázen "odborným" nezávoslým dohledem (i tak - je to stroj a NIKDY není jisté, že bude o.k.).
|
|
|
No, s novym autom bolo vzdy vyrazne menej problemov. Aspon podla mojich skusenosti. Ano, stoji to vela penazi, no je tam rozdiel. Povedzme si uprimne, predstava ze sa predchadzajuce opotrebenie na aute neprejavi, je mierne povedane naivna. Takze, ako vsade inde plati: Use the right equipment for the mission. Sekundarne auto co najazdi rocne 5k nove samozrejme nekupim. Na druhej strane, kupit si jazdene aut0 kde sa da predpokladat najazdenych 200k
+ na semipro pouzitie alebo na dennu dochadzku mi pripada tak trocha odvazne.
|
|
|
Zdravicko. Je pravda, ze v tej dobe sa predavalo este jedno GTcko, ktore bolo v este lepsom stave, jak to moje, no majitel si ho nakoniec rozhodol ponechat. Momentalne ma v nom instalovany takmer 200 Hp SR20Ve. Pravda je aj to, ze som bol autom ocareny. Povodne som mal zalusk na obycajny dvojliter co stal o tretinu menej. Na druhej strane, moj sucasny voz ma mnoho znackovych doplnkov, ktore zvysuju jeho hodnotu (i ked nie financnu zrejme).
- Pred kupou som rozmyslal nad viacerymi znackami - Mondeo 2.5V6, Mazda626, Honda Accord, Volvo850/S70, i Alfa Romeo 2.5V6...
- Auto som si pred kupou dokladne skontroloval, zistil som si jeho historiu a bol som si vedomy technickym stavom. Najdolezitejsie bolo ze nebol havarovany a mal vporiadku motor (az na tie rozvody). Cena bola trochu privysoka, to uznavam. Moznoze som sa mal viac jednat, ale napokon teraz uz to je fuk. :)) Zatial som spokojny :)
|
|
|
"Pred kupou som rozmyslal nad viacerymi znackami"
Z článku ale vyplývá, že ŽÁDNÉ jiné nebylo zkoušeno jako srovnávací vzorek. Pokud bylo, tak je chyba článku, že to tam není (a zhruba proč), pokud to tak nebylo, je to zaručený návod na vyhození peněz oknem.
Ale na druhé straně - pěkná AR 156 V6 stojí v I kolem 1500 Euro. Primera s ní nemůže soupeřit v otázce jízdních vlastností, motoru a řízení. Naopak Alfa ztrácí v užitných vlastnostech, od prostoru v interiéru až po zavazadelník. Alfa je sice servisně náročnější právě tím podvozkem, na druhé straně za nižší cenxy téměř všech ND. Obdobné srovnání mohu provádět Primera GT versus cokoli jiného.
Prostě článek ve mně evokuje návod, jak se nechat okrást a proto jej kritizuji.
|
|
|
Jasně, Alfa 156 se svéhlavým podvozkem a těžkou V6tkou má daleko lepší jízdní vlastnosti než Primera GT :)) Ač mám Alfy rád, tak tento příspěvek je očividně výplod bujné fantazie skalního fanouška....
|
|
|
Napsat, ze ma Alfa lepsi jizdni vlastnosti, motor a rizeni, nez Primera GT muze jen clovek, ktery tyhle auta naprosto nezna nebo nechce znat (hadam skalni fanousek italskych vozu).
Cena kupovaneho vozu byla vesmes odpovidajici Slovenskemu trhu aut (drahsi auta, nez ve zbytku EU) a dobe nakupu (hadam, ze uz je to okolo roku?).
|
|
|
sveho casu zvladla 156ka losi test lepe nez M3. Alfu jsem mel, V6, nissana ne.
|
|
|
Řešil jsem takto narychlo nějaké přibližovadlo, ale cenou jsem se držel poněkud při zemi, aby mě nemrzelo, když mě omrzí nebo když budu rozstřelen. Nakonec jsem koupil auto z roku 2002 s výkonem 205 hp a s krouťákem 300Nm/2800 rpm za 99000 Kč. Nějak to odpovídalo mému pohodovému přesunu z místa na místo. Pochopitelně v automatu a v jediné plné výbavě. Spotřebu neřeším. Ta cena recenzovaného auta mi taky přišla trochu vyšší v součtu s tím, co bylo potřeba udělat. Držím palce, ať slouží bez dalších investic.
|
|
|
|
Já jsem tajně doufal, že znalci budou vědět :-) Honda Legend KA-9. Pohodové auto pro klidnou jízdu s rozumným výkonem pro předjíždění (kdyby náhodou bylo potřeba). http://www.auto.cz/honda-legend-3-5i-model-99-88
|
|
|
A dovolil bych si opatrně podotknout,že pokud SR20DE papá 0,2 l oleje na 1000 km,tak je něco HODNĚ špatně.Vycházím z vlastní letité zkušenosti s tímto,jinak velmi odolným a NA SVOJI DOBU(druhá polovina 80.let) velmi povedeným agregátem.Podle mých zkušeností se Nissan pohony z 80.let vyznačovaly především téměř nulovou spotřebou oleje,tedy rovnoměrným doplňováním karbonu na místo oleje spáleného,materiálně vzato,měrka praví stále stejně.Vlastnil jsem několik vozů,poháněných tímto motorem,a pokud byl v pořádku,NIKDY ho nepálil.Doporučuji řešit.
|
|
|
Dovolim si nesouhlasit. Trosku vic nesrovnalosti... jednak motor SR20DE je motorem z 90.let a za druhe - v P11/N15 prosel kompletnim "faceliftem" - jina klika, hlava, saci svody, vyfukove svody, vacky, pisty, pistni krouzky, atd. atd. Celove z 70% predelan, ale stale SR20DE, fandy oznacovan jako "Roller Rocker". Tyhle motory narozdil od starsiho "highport" SR20DE rady zraly olej, nic co by bylo nutne resit, krome bezneho kontrolovani a dolivani.
|
|
|
Takže za prvé:
The Nissan SR20DE engine is used in over 15 Nissan models. It first appeared in October 1989 and has been gradually phased out since the introduction of the QR (low-emissions) engine family. The SR20DE carried nominal power ratings between 140 to 169 Horsepower (104 to 126 Kw) from the factory.
K tomu dodám,že SR XX motory při vývoji v oněch osmdesátých letech značně pokukovaly po RB agregátech,vyvíjených u Prince krátce před.
Za druhé,tím"faceliftem" byla pouhá změna technologií na "low-cost",jak kázala právě léta devadesátá.Samozřejmě,na úkor kvality agregátu.Ostatně,byl to celosvětový trend,že....A tuším,že taky linka v Sunderlandu udělala své.....
Byl bych velice opatrný při konstatování ""facelift",co si pamatuju,zorientovával jsem se docela dlouho v parametrech jednotlivých komponentů,tvarech pístů,časování vaček,třídě vyvážení a přesnosti klik,atd......A v podstatě šlo spíše o variabilitu,i když do Evropy a jejich verzí šel samozřejmě největší shit,jako vždy.A nejlevnější.
Měl jsem kdysi SR asi v pěti autech postupně(nepočítám,pochopitelně DET) a žádné dva nebyly stejné,byť typ auta byl třeba tentýž,jen o nějaký rok jinde a z jiné části Evropy....Takže takhle.
A svody jsou periferie,těch bylo mraky.
|
|
|
Nechci se hadat, ale myslim ze mam o tomhle vetsi prehled. :)
Predokolkovy SR20DE byl poprve v roce 90. Zadokolkovy byl pravdepodobne poprve v S13, to by odpovidalo 89. roku. Jelikoz se vyrabel v letech 90-02, tak bych urcite nazyval motorem 90.let.
S motory RB nema naprosto nic spolecneho. CA motory jsou RB podobne, ale SR je naprosto, ale naprost jiny motor... nemaji nic spolecne.
Ze byly novejsi SRka horsi bych nepsal. Mely lepsi prubeh, lepsi nizsi a stredni pasmo otacek, take lepsi spotrebu. Treba taky novejsi SR20VE (hodne stejnych dilu jako SR20DE Roller Rocker) problemy s olejem nemel.
Dalsi veci je, ze evropa nemela zadny "shit". Naopak jsme meli lepsi motory, nez napr. Americky trh. Nase byly shodne s tema Japonskyma.
Motoru byly 3 druhy - highport, lowport a roller rocker. Nic jineho nebylo.
|
|
|
No,když myslíš...:-D
Ten odstavec je z wikipedie.
Požadavek na vývoj agregátu byl v roce 87,bylo třeba nahradit neskladný a zastaralý FJ20.CA je litinovej,původně dlouhozdvihovej hytlák s těžkým spodkem,příbuznej,ba dokonce má spoustu mechanickejch věcí záměnnejch s Z motory v pickupech,Vanettech,Urvanech......Z mixu těchto motorů pak slavnostně vzniknul spodek nemazající CA 18DE(T)a vcelku odolný,odspoda slušně tahající,avšak těžký a neurvalý KA24(E,DE)S legendárním blokem,pocházejícím právě z FJ20,a stejně legendárním mazáním příčným olejovým čerpadlem,pocházejícím ještě z L motorů.No a o legendárním vrtání 89 ještě dnes kolují zvěsti.....:-D
|
|
Zohnat P11GT v dobrom stave je podobny problem jak zohnat Alfu 156 v dobrom stave. Vzhladom k povaham tychto automobilov je ich vela rozstrelenych alebo v zalostnom stave. Preto je zachovale GTcko zhruba o tretinu drahsie ako GT cko v beznom stave - to jest 3x havarovane zo vsetkym co k tomu prinalezi. Verte tomu za P11 GT za 1500 euro bude mrdka. 3000 euro - tam sa uz da predpokladat slusny stav.
|
|
|
To bude asi tak s kazdym starsim autom, nielen Nissanmi a Alfami. Ale ako Nissanista chvalim vas vyber :D
|
|
|
To je pravda. Inak s autom som 100% spokojny, az na to ze som si zvykol na 110kw a chcel by som viac :) Ale skor jak za 5 rokov urcite nie.
|
|
|
Chciet vyssi vykon je uplne prirodzene. Moj Nissan ma 130kW a tiez by som nedbal mat viac
|
|
|
Tak to bude šestiválec. Pak nějaká Amerika :-)
|
|
|
Tomu ver :) Dalsie auto musi mat nad 200 Hp, popripade okolo 300... Ale Ameriku len 8valec, ten novy Mustang je za tu cenu dost vydareny voz :)
|
|
|
Hej, co mas proti 303 hp z V6 3.6l?
|
|
|
To mi povídej, ale já už bych jezdil pomalu a kochal se zvukem motoru. Třeba někdy, až odrostou děti, tak si udělám radost. Zatím mi 200 koní stačí, už jsem se vydováděl. Stačí si prohlédnout airbagy tváří v tvář a celkem to uklidní i jinak klidného člověka. Příští rok budu muset obměnit auto do města, to bude horší vybírat.
|
|
|
To mi povídej, ale já už bych jezdil pomalu a kochal se zvukem motoru. Třeba někdy, až odrostou děti, tak si udělám radost. Zatím mi 200 koní stačí, už jsem se vydováděl. Stačí si prohlédnout airbagy tváří v tvář a celkem to uklidní i jinak klidného člověka. Příští rok budu muset obměnit auto do města, to bude horší vybírat.
|
|
Tady k clanku jen par poznamek technickeho charakteru.
A to, ze zakladne se musi rozlisovat pismenka v oznaceni motoru (case sensitive), SR20DE je jiny motor nez SR20De. Pismenko "e" oznacuje ekozmrdi verzi motoru.
Zadalsi, SR motor nemel nikdy 20-ti ventilovou verzi! SR20VE 20V neoznacuje 20 ventilu, ale jen vyvojovou radu motoru SR20VE. Totiz SR20VE ma variabilni zdvih ventilu i casovani, a oproti technologii od Hondy V-Tec nissan spinal oddelene saci a vyfukovou vacku (pokud si dobre pamatuji, tak saci na 5000rpm a vyfukove 6500rpm). Verze "20V" je upravena verze motoru SR20VE a lisi se pouze jinou hlavou, a to konkretne prave nastavenim spinani vacek, kdy technologii degradovali na V-Tec a v teto verzi se jiz vacky prepinaji na stejnych otackach motoru (v hlave teto verze jsou jeste jine zmeny).
Dale informace o upravach motoru (turbo vs swap za SR20VE) jsou zavadejici, cenove to vyjde hodne podobne, zalezi na predchozim stavu namahanych dilu (spojka, poloosy, atd), kdyz jsou v dobrem stavu vydrzi. Volba te nebo te varianty nezalezi na nakladnosti, ale spise na zameru vyuziti vozidla, je to klasicka volba turbo vs atmosfera.
|
|
|
Koukam, ze uz ne vse musim zmaknout ja, ale uz jsou i znali kolegove. :) Dobra prace.
|
|
|
Zdravim Jagy :)) Mal som si tie vykonnejsie motory viac nastudovat, napisem Dfensovi ci by nemohol dat do textu dodatok, kde tieto informacie uvediem na pravu mieru...
|
|
|
Uch,balzám na duši.Po letech konečně místo tunerskejch slintů o swapech konkrétní znalosti.Výborně,pánové.....
|
|
|
Tunerske slinty o swapech? Muzu vedet, co je na tom tunersky slint? Dekuji.
Dva SR20VE swapy mam za sebou (P11 a N15).
|
|
|
Spousta věcí.Už jen ten samotný počin je naprostá prasárna.Když pominu věci společensko-sociální,jako že tahle přestavba samozřejmě není legální a konstruktér auta,případně oficiální zástupce k ní nikdy nedá souhlas a já se mu nedivím,tak mě přijde tunerský ten přístup,tuner si totiž myslí,že je chytřejší než konstruktér vozu.Není a nebude.Renomované tuningové firmy to vědí a proto úzce spolupracují s výrobci.
Narvat do jakéhokoli auta motor o x kilo těžší a o 35 nebo kolik kW silnější je podle mne NAPROSTÁ prasárna.Od věcí základo a středoškolských,že řízení,brzdy,atd.....Na to nejsou konstruované,konkrétně tedy u Nissanů s brzdami to nebyla nikdy žádná sláva,ano,komponenty pohonu to ustojí,u Japonců bývá dimenzováno a spoustu věcí lze "aftermarketově" řešit,zesílit,ale zůstává jeden závažný aspekt.Protože konstruktér auta není idiot a výroba automobilu není až taková legrace,výrobce má zázemí,vývojové oddělení,miliardy na zkoušky,programy k optimalizacím,včetně optimalizace nákladů na výrobu,tak karoserie bývá dost přesně dimenzována,zrovna u Japonců je to hodně markantní.je to sice dávno,ale nějaký ten pátek jsem studiem různých materiálů,slitin,způsobů opracovávání,atd,strávil,jo,za hlubokého komunismu,pravda,ale ačkoli má mládí zelenou,fyzikální vlastnosti materiálů,zpracování,pevnosti slitin se zas až tak dramaticky nezměnily.
A praxe mne v tom ještě utvrdila.Rozdíly v konstrukci,vyztužení,pevnostních bodů karoserií,obzvláště samonosných,jsou fatální,i u vozů stejného typu a stáří.Auto má/nemá ABS....?Ejhle,jiná tvrdost nosníků vpředu,jiné kompenzační závaží na jiném místě,odlehčovací otvory s prolisem na okraji,jiný zpevňovací prolis ve firewallu.A obzvlátště v Nových dobách,kdy se šetří každý gram materiálu,je to znát.A těchto věcí je mraky.Jistě,pokud dám do auta,které má 40 kW pohon 50kW na váhu 1200,tak to pravděpodobně bude fungovat,občas třeba praskne okýnko z dolního rohu,nebo se občas nevysvětlitelně ojede gumička,to je toho.....Ale u auta se 110kW najednou 140kw na 1200 kg už mi to jako sranda nepříjde.
Takže nebudu zbytečně kecat,proto moje poznámka o tunerských slintech.
A do mne.Skripta a knihy Prof.Vlka jsou připraveny.
|
|
|
Tak prosim o doplneni vasich velice nizkych znalosti.
SR20VE byl na japonskem trhu seriove dodavan v P11/12 i N15. Motory jsou stejne tezke, jsou naprosto stejne (rozdil je v hlave motoru systemem NeoVVL - variabilni casovani a zdvih). Swap je legalni, typ motoru je stale SR20, zadny problem s legislativou neni. Brzdy maji Japonska i Evropska verze stejne, poloosy taktez.. a ostatne vse. Auto jsou shodna ve vsech dulezitych aspektech.
Takze tento vas vyplod je naprosto zbytecny, hloupy a Nissanu neznaly.
|
|
|
Uch,tak ještě jednou.Nebavím se o tom,co kdo a kde dával do P10,P11,A32,R35.......Ani o tom,že to u nás nenapíšou do TP.Do TP mi napíšou třeba do Micry VG30ET,když na to přijde.Oprosťte se,mladý muži,od své dětské ješitnosti a umíněnosti,škodí to technice.Samozřejmě vím,tedy přibližně,kdy a co do kterých typů dával výrobce.Když nevím,zeptám se,pohledám.Jenže mi nerozumíte.Bavíme se o jednom konkrétním voze kam výrobce vložil ,například,SR20DE,že.Nyní vezměme auto stejného typu,roku,prostě"stejné" auto,kam výrobce vložil(a do VINu zašifroval) SR20VE. Prostě jedna P11 s SR20DE a jedna P11 s SR20VE.Takže nám stojí vedle sebe dvě stejná auta lišící se pouze jakýmsi variátorem v palici...???Naprosto strašný,hrubý OMYL.Stejně pouze VYPADAJÍ.A o tom jde řeč,kapišto?A je úplně jedno,jestli je to verze pro Japonsko,nebo Pakistán.Budou se lišit v konstrukční pevnosti,dimenzaci svarů,deformační charakteristice,profilech výztuh,masivnosti průřezů různých věcí,bývá na autě několik druhů oceli různých tvrdostí,tažností,příměsí....
Už to cvaklo?Nechci a nemůžu s někým soutěžit ve znalostech,co a kam který výrobce aut dával,nebo ne.To by mi jeblo.Ovšem,můžu na konkrétních věcech tyto svoje výplody demonstrovat,ukázat,propočítat,odvodit.A je mi jedno,zda je to Nissan,nebo Rover.A Nissany mám rád.
Pokud se dokážete překlenout přes svou umíněnost,začnete používat diakritiku,neboť jsem stár a jsem Čech,poctěte mne návštěvou,ukážu konkretní věci,prohlédneme nosníky,atd.....myslím,že jako Nissanoznalce by Vás mohla docela zajímat moje stodola,jsou tam různé zajímavé Nissan vzorky uplynulých čtyřiceti let.....Plus,samozřejmě,téměř galerie různých komponentů.....:-DDD
I jakýsi píst vrtání 86,0 jsem tam onehdy zahlédl.....Ovšem,zda jest z SR20 či RB30,toť otázka....Nebo snad z L28,kdo ví.......Vše jest 86,0.....
|
|
|
Nechci se hadat, nemam to zapotrebi, ale karoserie jsou naprosto shodne... ted jsem mel napriklad rozebrany do posledniho sroubku i karoserii N14 1.6 (GA16) a 2.0 (SR20) a jediny rozdil je, ze GTi ma navic v prednim narazniku cca 3kg vyvazovaci tyc. Jinak VSE naprosto stejne... takze zadne jine konstrukcni pevnosti, svary, profily, prurezy, atd. atd.. vse stejne. Samotny Nissan by byl hloupy a neekonomicky, pokud by delal karoserie rozdilne dle motorizaci.
Pokud mi neverite, klidne zabrouzdejte na anglicke, americke, australske nebo novozelandske Nissan fora, radi vam potvrdi me informace...
|
|
tak trochu zavidim, mel jsem Primeru P10 GT a svezeni to bylo paradni... To auto slo skvele za plynem a na silnici sedelo jak motokara. Nezavisly zaveseni kol ma neco do sebe :-) ted mam 'normalni' P11 dvoulitr a mel jsem pocit, ze se zase musim ucit ridit. Kdyz jsem gt daval pryc, melo to asi 290000 km najeto a motor porad slapal jako novy. Tak preju hodne stastnych kilometru
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Nissan Primera P11 GT
|