D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    téma * Test: Fabia po 25 tisících
    Vydáno 20. 03. 2005 (34578 přečtení)

    Zhodnocení hojně atakovaného vozítka české provenience po roce provozu a porovnání s modelem ze začátku produkce.

    Zvolna se blíží čas omlazení výrobního programu nejmenší vyráběné Škodovky, máme tu první facelift, a tak lze očekávat, že do autosalonů míří vychytané vozy zbavené dětských nedostatků. I když o této modelové řadě bylo napsáno víc než dost, rád bych se podělil o zkušenosti z prostého, PR odděleními automobilek neuplaceného lidu.

    Poprvé jsem s Fabií přišel do styku někdy před čtyřmi lety, kdy mě tehdy ještě jako zaměstnanci byla přidělena jako služební vůz. Krátká verze, 1.4 v „silnějším“ 50 kW provedení a v základní výbavě. Pro dané účely celkem rozumná volba. Dostala se mi se stavem tachometru cca 10 tis a bouranou zádí. V důsledku fušerské opravy v autorizovaném servisu (myslím že to byl Tukas) nešla sklápět zadní sedadla, což vzhledem k mrňavému kufru znepříjemňovalo občasnou potřebu převozu rozměrnějšího nákladu. Celou dobu jsem s ní jezdil v normálním provozním režimu, všechny provozní kapaliny byly včas vyměněny a udržovány v předepsaných hladinách.

    Když měla něco kolem 20 tisíc, začal se projevovat extrémní úbytek výkonu. Servis to vyhodnotil jako nezáruční poškození motoru, oprava přišla firmu na 30 tisíc. Během těch najetých 10 tis zlobilo centrální zamykání, občas se znenadání vypnul posilovač řízení a uvnitř palubovky něco neskutečně vrzalo. S postupem ve firemní hierarchii přešla Fabie do služeb nového kolegy. Sotva se mu na tachometru objevilo zhruba 45 tisících, opakoval se problém s motorem. Opět servis, tentokrát to však ohodnotil „jenom“ na 24 tisíc. Další osud auta už neznám.

    Zhruba s těmito dojmy jsem začátkem loňského roku uvažoval o koupi nového přibližovadla. Chtěl jsem něco s rozumně velkým kufrem, slušnou výbavou a pocitem vnitřního prostoru na předních sedadlech. Po zvážení všech možných pro a proti různých automobilek mi jako vítěz interního výběrového řízení vyšla Fabia Combi 16V/55kW v akční verzi Joy. Za necelých 400 tisíc jsem získal líbivý interiér (lepší čalounění, kožený volat, apod.), rádio s CD, ABS+MSR, litá kola, metalízu a nějaké detaily.

    Už od prvního usednutí při předávání v autosalonu mi bylo jasné, že se od „mého“ služebního vehiklu hodně změnilo. Kombík se mi jako jediná verze Fabie líbí a jeho 430 litrů zavazadelníku patří mezi návykové. Sedadla jsou přijemná a uvnitř auta se cítím se svými 195 cm mnohem lépe než u mnohé konkurence. Auto mě postupně dostávalo svými detaily, které bych od této třídy spíš nečekal.

    Jako geniální věc stále považuji trojité bliknutí, jakmile se jen dotknete příslušného ovladače ukazatele směru jízdy. Zdánlivá malichernost, ale natolik návyková, že auto bez ní bych už nechtěl. Další příjemnou vychytávkou je setření zadního okna jakmile máte puštěné přední stěrače a zařadíte zpátečku. Při nižších venkovních teplotách se na palubním počítači objeví při nastartování příslušné varování, jakmile okolní vzduch dosáhne +4 nebo -5, ozve se za jízdy příjemný zvuk upozorňující na náledí. Podobných věcí jde popsat mnohem více. Výčet bych uzavřel nezávislým otevíráním kufru. Jakmile ho zavřete, auto se opět samo zamkne. Pravda, majitelům drahých zahraničních aut zvláště ta poslední poznámka přijde jako úsměvná.

    Motorizace 1.4 16V / 55 kW mě mile potěšila. Auto má plynulý zátah v skoro celém spektru otáček a ochotně zrychluje i ve 150 km/h. Nedají se sice očekávat závodní ambice, nicméně na předjíždění to stačí. Osobně se mi zamlouvá i zvuk motoru, ovšem pouze za předpokladu normální jízdy. Ve 120 km/h o motoru prakticky nevíte. Pravým opakem je 180 km/h, kdy sice ještě nemám pocit první změny geometrie podvozku ani plavby nad silnicí, ale akustický projev je šílený. Aerodynamický hluk i řev agregátu vylučuje úvahu nad další výpravou do této části tachometru. Na víceméně předpisové rychlosti je tento motor ideální.

    Stejné je to s cestováním ve více lidech. Asi čtyřikrát jsem absolvoval cca 300 km cestu ve čtyřech lidech s plně naloženým kufrem. V tu chvíli se celkem příjemné auto staví na úroveň vypráskaných hátépéček. Točivý moment zoufale chybí. Tudíž prezentovat Fabii jako rodinné auto mi přijde i v této modifikaci jako perverzní, koupě o 100 tisíc dražšího dieselu pak jako nesmyslná. Sám bych se proto hlasitě přimlouval za návrat kubatury 1.6, stačí sáhnout po koncernové 75 kW.

    Nedostatek točivého momentu otráví i při jiných příležitostech. Vyjíždění zasněženého kopce nebo snaha vyšplhat po štěrkové cestě jsou situace, kdy Nm v nižších otáčkách postrádáte. Z osobní zkušenosti: na jedné trochu extrémnější cestě k horské chatě se pak Fabie musela sklonit před lehčí Felicií s 1.6tkou motorem. Ten kopec bych spíš odhrabal než vyjel, zatímco feldu se tam s menšími problémy dostat podařilo.

    Během prvního půlroku bylo auto votuněno. Na sloupky karoserie přišly černé kryty, vypadá to s nimi mnohem lépe, z originálního příslušenství pak přibylo výsuvné střešní okno. Pokud budete někdy uvažovat nad podobnou otázkou, za příplatek nad dražší variantu v nabídce nelitujte. Pro rychlé vyvětrání v horkých dnech funguje celkové vysunutí okna velmi dobře. Při vyklopení se pak dá sklon mnohem lépe regulovat než u klasického. Sám za sebe bych si ho koupil zas.

    Nicméně nejenom sladké vavříny si Fabia užívá. Přibližně v 17 tisících se začaly z pravé zadní části auta ozývat šílené pazvuky. Nejprve to vypadalo na zadní výsuvné rolo kryjící kufr, to samo o sobě také někdy dává o sobě vědět. Po dlouhých zkoumáních se nakonec z toho vyklubalo pravé zadní sedadlo. Oprava byla po vzoru Přemeta Podlahy, kdy jsem o trochu více vyšrouboval kužel, na který sedadlo doléhá. Sice se o něco hůře sklápí, musíte zatlačit do protisměru aby to šlo vůbec vycvaknout, zvuky však ustaly. Aspoň tedy zatím.

    Na podzim začal chrastit pravý přední reproduktor, což bylo samo o sobě hodně nepříjemné a vyvrcholily problémy se zámkem kufru. Rána potřebná k zavření už mi přišla více než malá, a tak jsem využil svého práva na záruční opravu. Natřikrát zavírat kufr mě rozčilovalo. Současně pořádně přidělali kryt nad zadním bočním oknem u kufru (taková malá, asi 3cm široká lišta v barvě karoserie), který byla mizerně přidělaný už z výroby a pružil. Autorizovaný servis závady odstranil do odpoledne dne, kdy bylo auto přistaveno, v rámci záruky.

    Krátce k nákladům. První servisní prohlídka absolvovaná v 15 tisících vyšla na necelé 3 tisíce a nebýt fušerského mechanika, nemusel bych do servisu lézt. Takhle zapomněl správně nastavit počítadlo servisních intervalů a nedávno mi auto začalo vyhrožovat s francouzákem na displeji. Opravili to na počkání, bezplatně. Dlouhodobě se průměrná spotřeba podle účtů za benzín/najeté kilometry pohybuje na 6.2 litrech. Zhruba polovina naježděných kilometrů je po městě.

    Auto jsem vzal i do školy smyku na kluzné fólii a musím říct, že výsledky mě hodně překvapily v kladném smyslu slova. Kombinace schopného podvozku, ABSky a zimních pneumatik vyšší třídy z ní udělala silného hráče mezi mnohem dražšími vozy, které bylo na fólii vidět. Fabia prakticky nešla utrhnout, hranice, kdy odmítla poslechnout příkazu k prudkému vyhýbacímu manévru se pohybovala někde u 100 km/h.

    Pokud mám shrnout své celkové dojmy. Moje Fabie mě spíše dělá radost a plně slouží k účelu, pro který byla pořizována. Tedy jízda většinou ve dvou lidech na kratší vzdálenosti. Kufr je úžasný, pohodlně se mi tam vejde monitor případně server, když ho potřebuji převézt k zákazníkovi, což u D-Fensovi Cordoby nehrozí. Nejdelší vzdálenost jsem s ní absolvoval 800 km, což představovalo na otočku zvládnout cestu z Prahy do Ostravy. Ve větším autě by to sice bylo méně unavující, nicméně pro mé potřeby vyšší třída přinese jen zbytečné náklady, které nenajdou adekvátní využití. Osobně bych ocenil silnější motor, možná i trochu výkonnější. V každém případě Fabia není ideál, jak z ní někteří škodovkáři dělají, stejně tak, jako to není okrajová popelnice. Určitě má co nabídnout, ač v rozumném provedení není nejlevnější.


    Chtěl bych případné zastánce názoru, že lepší je tříletá průměrně ojetá zahraniční stodola než nové mini odkázat jinam. Z důvodu sazeb havarijního pojištění, osobních zkušeností a mnoha dalších faktů ojeté větší auto nechci. A jen malá poznámka do pranice. Jakmile máte auto starší šesti let, pojišťovna na vás při havárii kašle a i na povinném ručení uplatňuje amortizaci. Tudíž pětiletý japonec je sice levný, ale to mu vydrží do prvního maléru.

    Ač tady všude vychvaluji poměr výkon/cena Fabie a líbí se mi dostupnost servisu (mám jeden za rohem a druhý co by dohodil kamenem), jako potenciální nástupce mě zaujal nový Ford Focus. Má podobnou celkovou délku, ale podvozkově jde ještě mnohem dál, 385 litrů zavazadlového prostoru zní také slibně. Uvidíme, jak si bude stát, za dva roky už by na něj mohl Ford nabízet i nějakou zajímavou nabídku a odstranit nedostatky začátku výroby. Nicméně je to ještě dlouhá doba. Třeba se mezitím stane silným hráčem trhu reinkarnace prototypu Škoda Roomster.


    15.3.2005 catana
     


    Související články:
    Zkušenosti: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI (22.11.2015)
    Dvě BMW 135i (22.11.2015)
    Zkušenosti s Volvem C70 2.0T cabrio, r.v. 2000 (17.05.2015)
    BMW 650i (10.05.2015)
    Opel Meriva 2006 – jede, brzdí a svítí (19.04.2015)
    Zkušenosti: Mexický Ital (29.03.2015)
    Zkušenosti: VW New Beetle 1.9 TDI-PD 77 kW (25.01.2015)
    Zkušenost s Octavií II 1,6TDI 77kW (18.01.2015)
    Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po čtyřech letech a 60kkm (13.01.2015)
    Jeden den s Hyundai i30 1,6 automat hatchback (04.01.2015)
    Renault Grand Espace (Pičus Magnus) (20.11.2014)
    Zkušenosti: Seat Ibiza Mk.4 1.4-16V (24.08.2014)
    Zkušenosti: Fiat Dobló 1,3 MultiJet (01.07.2014)
    Zkušenosti: Citroën Saxo 1,5D r.v. 2000 – Rudá střela (25.05.2014)
    Zkušenosti s VW Passat 2.0 TDI 103kW (13.04.2014)
    Octavia 3 – cena za překvapení (16.03.2014)
    Městochod (Škoda Citygo) (16.02.2014)
    Nissan Leaf - stroj času (09.02.2014)
    Zkušenosti: Ford Puma 1.6 (2001) (12.01.2014)
    Hyundai I30 Kombi New Generation (01.01.2014)
    Zkušenosti: Ford Mondeo 2.0 TDCI 85 kW, 2004 (16.11.2013)
    Lesk a bída Octavie 2 - 1.6 TDI (25.08.2013)
    Dvě stě dvacet dva tisíc stříbrných šípů (Citroën C5 HDI) (11.08.2013)
    Jeep Wrangler JK Unlimited (22.07.2013)
    Zkušenosti: Nový sen českých rodin (Octavia III 1.6 TDI CR) (07.07.2013)
    Dvé rodinných citronů (Citroën Jumpy a C8 V6) (14.04.2013)
    Zkušenosti: Clio III 1.2 TCe - Žabožroutí fóbie (07.04.2013)
    Subaru Forester ’98 rok poté (05.04.2013)
    Kredenc 806 (01.04.2013)
    Zkušenosti: BMW 324TD E30 (10.02.2013)
    Mazda 323F BJ 1.5 (2000) (06.02.2013)
    Zkušenosti: Ford Transit 2.5 TD (26.08.2012)
    Žrout (Hyundai Grandeur 3.3i V6) (15.07.2012)
    Test: Subaru Forester ’98 2.0/90kW (imported) (02.04.2012)
    Subaru Outback 3.0R (12.02.2012)
    Zkušenosti:Mazda 323F BG 1.8 16V (mrkačka) (29.01.2012)
    1965 Oldsmobile Jetstar I + video ze Dne mobility (23.01.2012)
    Zkušenosti: Škoda Octavia II 2.0 TDI PD (15.01.2012)
    Chrysler Neon II (18.12.2011)
    Dodge Challenger SXT 2012 (11.12.2011)
    Zkušenosti: Ford Focus ST (27.11.2011)
    Hřmící myš - Mitsubishi Colt VI 1.1 (14.11.2011)
    Mitsubishi Galant 2.5 V6-24 EA5A (06.11.2011)
    Zkušenosti: Malé „zlé“ béemvé 323i (E46) (27.10.2011)
    Zkušenosti: Hyundai i30cw 1,6 CRDi (16.10.2011)
    Když seňora chlastá – Seat Altea XL 1,4 TSI (07.10.2011)
    Recenze Ford Galaxy 2001 2.3 DOHC (22.08.2011)
    Zkušenosti: Honda Civic Aerodeck 1,4iS (07.08.2011)
    Zkušenosti: VW Passat B5.5 TéDéí (17.07.2011)
    Felicia, s vrakem do nového tisíciletí (26.06.2011)
    Pirát Kchar: Mercedes Benz E500 (W211) (05.06.2011)
    Skúsenosti Peugeot 206 1,4 HDI (15.05.2011)
    Zkušenosti: Volkswagen Golf V 1.4 TSI 121HP (08.05.2011)
    Zkušenosti: „Vitamín“ C (Mercedes Benz W202) (01.05.2011)
    Skúsenosť: FIAT Brava SX 1.9JTD (01.05.2011)
    Zkušenosti: Renault Avantime (24.04.2011)
    Zkušenosti: Daewoo Nubira II 1.6 76kW (24.04.2011)
    Test: 1.2TSI + Seat Leon II (10.04.2011)
    Návod na psaní autorecenze aneb Jak psát test (27.03.2011)
    Hyundai Sonata 2,4i Elegance – proč a jak jsem k ní přišel & (06.03.2011)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia, 150.000 km (13.02.2011)
    Dacia Solenza – rumunský omyl nebo tip na výhodný nákup? (30.01.2011)
    Zkušenosti s korejskou raketou Kia Sephia 1,8 (23.01.2011)
    Zkušenosti Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po 4000 (09.01.2011)
    Zkušenosti: Peugeot 407 sw 2.0 HDi 100kw (02.01.2011)
    TEST: Ford Focus ST 225 feat. zkušenosti s prodejcem (12.12.2010)
    Zkušenosti: Seat Arosa 1.0 (21.11.2010)
    Zkušenosti: SAAB 900 NG 2.0 (24.10.2010)
    Test: Peugeot P 206 CC 1,6 – 16V (19.10.2010)
    Nissan Primera P11 GT (17.10.2010)
    Octavia II 1.6 75 kW – zkušenosti po 100.000km (26.09.2010)
    Zkušenosti: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi (30.08.2010)
    Citroen ZX, něco o VOV a AutoESA (11.07.2010)
    Domazdíno (20.06.2010)
    Test: Citroën C2 1.6 VTR (06.06.2010)
    Autíčko s píšťalkou: Golf VI 1.4 TSI (118kW) Hájlájn (23.05.2010)
    Hyundai i30cw - škodná v říši okřídleného šípu? (17.05.2010)
    Test: Da nigga hustokchár (09.05.2010)
    Test: BMW 525i E60 (09.05.2010)
    Trauma za volantem: Škoda Fabia II 1.4 TDi PD (08.05.2010)
    VW Polo 1.4 Tdi – jízdní dojmy (25.04.2010)
    Zkušenosti: Peugeot 106 1.6-16V GTI (14.02.2010)
    Zkušenosti: Harley Davidson Sportster 883 (31.01.2010)
    Zkušenosti: Ford Escort RS2000 (1995) (17.01.2010)
    Subjektivní (tudíž moje) recenze Citroenu C5 2.0i (03.01.2010)
    Octavia - přilejeme oleje do ohně :o) (28.12.2009)
    Skúsenosti: Honda Accord Sport 2.0 (29.11.2009)
    Zkušenosti: BMW 318is (21.11.2009)
    Jaguar X-Type 2.1 V6 SE r.v. 2002 (01.11.2009)
    Zkušenosti: Fiat Brava SX 1.4 a 75tkm (25.10.2009)
    Zkušenosti: Audi TT 1.8T (25.10.2009)
    Test: Seat Leon II 1.4-16V 63kW (18.10.2009)
    Zkušenosti: Honda Civic 1.3 hatchback (11.10.2009)
    Zkušenosti: Peugeot 106 (04.10.2009)
    Zkušenosti: Opel Astra G 2.0 DTI (28.09.2009)
    Lehčí pojednání o nesmrtelné Škodě 1203 (17.08.2009)
    Drákula - Dacia 1310 Break (09.08.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 (02.08.2009)
    The heartbeat of America: Camaro (19.07.2009)
    Nissan Tiida, aneb vůz, který nikdo nechce (06.07.2009)
    Test: VW Golf III 1.4 (31.05.2009)
    Test: Fiat Palio 1.2 (04.05.2009)
    Zkušenosti: Seat Ibiza 2009 (22.03.2009)
    Test: ZuFuss 2.0 BioPower (28.02.2009)
    ŠeSTihvězdičkový výběr (08.02.2009)
    Dlouhodobé zkušenosti s Audi A6 Avant Quattro 2.5TDi (11.01.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 Zetec (04.01.2009)
    Test: Seat Ibiza 1,4 16V @ Tenerife (07.12.2008)
    Test: Citroën Xantia 1,6i (07.12.2008)
    Skúsenosti – OPEL VECTRA 2.5 V6 CDX (02.11.2008)
    Test: Honda Civic 6. generace (14.10.2008)
    Test Mercedes – Benz A 150 (05.10.2008)
    Zkušenosti: Suzuki Ignis 1.3-16V (28.09.2008)
    Test: Hyundai Getz (21.09.2008)
    Zkušenosti: Renault Clio 1.6 16V (RSi) (14.09.2008)
    Test: Audi A3 TDi-PD 77kW (20.07.2008)
    Nová Ibiza - jaká je? (22.06.2008)
    Test: Toyota Avensis 2.0 16V '98 (08.06.2008)
    Test: Toyota RAV4 (27.04.2008)
    Test: Škoda Fabia HTP (13.04.2008)
    Fiat fperle (Bravo II 1.9 JTDM 16v) (06.04.2008)
    Zmrdí test: PRAVDA o štvorvalcovom Chevrolete Spark 1.0 (30.03.2008)
    Zkušenosti: Chevrolet Lacetti 1.4 (24.03.2008)
    Test: Volvo FH13 (16.03.2008)
    Zkušenosti: Toyota Yaris 1.0 (09.03.2008)
    Test: Subaru Outback 01 2.5i AT 115kW LPG (02.03.2008)
    Test: Ford Escort 1,6 16V (98') (24.02.2008)
    Test: Škoda Octavia II Combi 4x4, 2.0 FSI (03.02.2008)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia (30.09.2007)
    Test: Tatra 815 S3 (27.08.2007)
    Test: Citroen XM (11.08.2007)
    Test: Toyota Corolla 1,3 16V STD (22.07.2007)
    Citoren AX 1,4 GTi (01.07.2007)
    Test: AM General 1/4 ton truck tactical M151A2 (10.06.2007)
    Test: Ford Focus II 1.8TDCi po 35 tisících (03.06.2007)
    Test: Ford Focus 1.6-74kW (03.06.2007)
    Test: Fabia 1.9 SDI (28.05.2007)
    Test: Piper L4 (05.05.2007)
    Test: Volvo 850 T5 (01.05.2007)
    Test: Škoda Suberb 1.9TDI (01.05.2007)
    Zkušenosti: Kůň (16.04.2007)
    Zkušenost: Škoda Roomster (01.04.2007)
    Zkušenosti: 605 (17.03.2007)
    Test Mercedes Benz W123/200T (05.02.2007)
    Zkušenosti: Německý drak (Trabant 601) (25.12.2006)
    Zkušenosti: BMW E36 320i (03.12.2006)
    Test: Citroën C1 (26.11.2006)
    Test: Mazda 6 (26.11.2006)
    Test: Fiat Uno (19.11.2006)
    Test: Lincoln Town Car (22.10.2006)
    Test: Škoda Roomster Style 1.4 16V 63kW (08.10.2006)
    Test testu: Škoda Roomster 1.2 HTP (05.10.2006)
    Zkušenost: Ford Focus II 1.4 Zetec (29.09.2006)
    Test: Škoda Forman (16.09.2006)
    Test: Citroen Saxo 1.5D (16.09.2006)
    Test: Honda Civic 8 (16.09.2006)
    Test: VW Lupo 1.7SDi (10.09.2006)
    Test: Ford Mondeo 2.5 V6 Duratec (11.06.2006)
    Test: VW Sharan (11.06.2006)
    Zkušenosti: Peugeot 307 XT 2,0 HDi (04.06.2006)
    Test: Peugeot 405GLD (01.05.2006)
    Test: Ford Mondeo TDCi automat (12.03.2006)
    Test: Ford Mondeo 1.8 (12.03.2006)
    Test: Peugeot 307 (05.03.2006)
    Test: FV Passat 1,9 tydy (26.02.2006)
    Test: 2x fiesta do města (17.02.2006)
    Test: Drážďanský zázrak (17.02.2006)
    Der Führer: BMW 730d (12.02.2006)
    VAZ 2103 - vôňa kože a benzínu (09.02.2006)
    Test: Fulcrum (30.12.2005)
    Test: Renault Twingo II.... (11.12.2005)
    Test : Audi Coupe GT - NG a KX (04.12.2005)
    Test: MCC Smart CDI (28.11.2005)
    Test: Daewoo Matiz 0.8 (20.11.2005)
    Honda Civic 7... (25.09.2005)
    Test : Citroën C3 1.1i SX (11.09.2005)
    Test: Suzuki Swift 1.3 GL (21.08.2005)
    Test: Octavia? Myslím že spíš ano! (04.07.2005)
    Test: Alfa Romeo 33 16V (19.06.2005)
    Test: BMW 324d po čtyřech letech (12.06.2005)
    Test: Škoda Octavia II 1.9TDI PD (29.05.2005)
    Test: AAA Auto Praha (24.04.2005)
    Test: BMW fünf drei fünf (24.04.2005)
    Test: Schade hundertdreisig GL (31.03.2005)
    Test: Opel Zafira 2.2 Hdi (06.03.2005)
    Test: Renault 25 Baccara (12.02.2005)
    Tatra T613 – svědek geniality a rozvratu (30.01.2005)
    Test: Cordoba po 15.000 km (30.01.2005)
    Test: První seznámení s chevroletem niva (08.08.2004)
    Test: Seat Cordoba II 1.4-16V (20.06.2004)
    Test: VW Golf V 1.4-16V MPi (02.05.2004)
    Test: VW Polo 1.2HTP (14.03.2004)
    Test: Renault Scénic II 1,9DCi (19.10.2003)
    Test: Škoda Octavia 1,9TDi (23.03.2003)
    Test: Škoda Felicia (22.12.2002)
    Test: Škoda Fabia 1.4MPi combi (23.06.2002)

    [Akt. známka: 1,86] 1 2 3 4 5

    ( Celý článek | Autor: Catana | Komentářů: 137 | Informační e-mailVytisknout článek )

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.