D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Jak to nemám u Český.
    (ze dne 23.11.2007, autor článku: D-FENS)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 23.11.2007 20:27:41     Reagovat
    Autor: Poručík Troník - PorucikTronik
    Titulek:Vtipně napsáno :)
    D-fensi, nezkoušel si štěstí i za hranicema naší báječné republiky? Myslím samozřejmě za těma jižníma hranicema, máš to kousek :) Spousta lidí od nás tam má např. založeny bankovní účty, už jen z toho důvodu, že za ně nic neplatí.

    Komentář ze dne: 23.11.2007 20:33:30     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:
    Ja mam u cesky motorky (50, 125, 750 ccm), auto u Triglavu. Nejak jsem to neresil, protoze u motorek jsem jel tak nejak ze setrvacnosti, kdy me 50 ccm stala 250 kc na rok (nejake exclusive ruceni do 100 000 000, nebo do kolika) a pak jsem tam jen automaticky prihlasil i stopetadvacu a nakonec i silnou motorku. Bylo to nejbliz u domu a nedalo to moc prace. Havarijni a proti kradezi je u motorky na nic (pojistite neco, co vas stalo 72 000 za 26 000 na rok?).

    Pojisteni u triglavu (auto, je to povinne ruceni + havarijni + proti kradezi + doplnky) mi vyridili v bazaru a nedavno jsem zjistil, ze je to docela vyhodne. Kdyz bylo potreboval neco resit, slo to pomerne jednoduse. Problem jsem nezaznamenal. Nemuzu s ceskou porovnavat, protoze s motorkami zatim nebyl zadny problem.

    Co jsem slysel, tak to byla chvala na Alianz a nadavani na ceskou. Zrovna mi konci povinne ruceni na 750ku, tak se podivam, kde by se dalo rucit lip.

    Komentář ze dne: 23.11.2007 21:03:35     Reagovat
    Autor: Diesel - Diesel
    Titulek:Česká
    Mě nejvíc dostává " když dojedu na dálnici kolonu, pustím blikání, aby se i těm za mnou rozsvítilo ". Budí to ve mě pocit, jako že si zodpovědňák pouští doma plyn a dnes si výjimečně pustil " blikání " nebo je to holt pro lidové vrstvy ( to se nasmějete, lidové vrstvy :-) )

    Komentář ze dne: 23.11.2007 22:11:46     Reagovat
    Autor: vova - vova
    Titulek:zaujimave
    ze ceska sa mimo hranice svojej domoviny stava jednou z tych cenovo najprijatelnejsich

    Komentář ze dne: 23.11.2007 23:01:16     Reagovat
    Autor: hoff - Neregistrovaný
    Titulek:Česká je sranda..
    ...zažil jsem dvě věci.Nejprve jsem zaplatil povinné ručení o 14 dnů později.Nic se nedělo,žádné penále,žádné upozornění či návrh na řešení.Po roce jsem boural.A hele,vy jste vloni platil pojištění pozdě,tak po vás chceme polovinu škody...asi 17.000.Po té,co jsem to rozdejchal a mírně se ohradil,tak že by snad stačilo 10%,to mne rozesmálo a zároveň vystrašilo,protože s takovouhle firmou se nedohodnete.Zaplatil jsem.Druhý případ je ten,že po prodeji vozu jsem zapomněl zrušit pojistku.Rok po mně chtěli pojištění na vůz,který jsem nevlastnil a neprovozoval.Kuriozní je,že nový majitel si platil na své jméno a na tentýž vůz pojíštění hádejte kde..u české...Vůbec jim nevadilo vybírat dvojí pojistné na tentýž vůz.Plnění by samozřejmě bylo jen jedno...JInak moc milí lidé,ale ta mašinerie je nějaká podivná...

    Komentář ze dne: 23.11.2007 23:39:27     Reagovat
    Autor: Challenger - Challenger
    Titulek:K tomu můžu říct pouze jediné
    Kellnerovým a Kočárníkovým soudruhům "vod Český" skutečně už ani korunu.

    U ČP jsem měl veškeré potřebné pojistné produkty, což jsem před cca 2 lety rovněž změnil. Bohužel zbývá jeden produkt který jsem si kdysi dávno z blbosti nechal vnutit a to tzv. životní pojištění. Bohužel změna tohoto produktu (respektive jeho vypovězení bez finančních následků) není tak snadná. Arogance, s jakou jednají se zákazníkem je zarážejjící (zejména jeden dopis poukazující na skryté vlastnosti mé pojistné smlouvy mě vytočil doběla, na můj dotaz, aby mi ozřejmili porušování zákona u ochraně osobních údajů nikdo nereagoval). Nyní s novou daňovou úpravou nebude mít relevanci ani daňový odečet, který jsem na toto pojištění uplatňoval. Neznáte někdo způsob, jak se bez finančních ztrát tohoto pojištění zbavit?

     
    Komentář ze dne: 23.11.2007 23:52:43     Reagovat
    Autor: opas - opas
    Titulek:Re: K tomu můžu říct pouze jediné
    Staci prestat platit a nechat bezet... Ale napred mrknete do smlouvy.

     
    Komentář ze dne: 24.11.2007 10:23:40     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: K tomu můžu říct pouze jediné
    Obávám se, že po přečtení smlouvy přijde na to, že navrhovaný postup nebude tak zcela splňovat tu podmínku "beze ztrát" :-(

    Komentář ze dne: 23.11.2007 23:59:06     Reagovat
    Autor: Austin - Austin
    Titulek:
    Přidal bych rovnítko a jméno kooperativa. vše jsem tam zrušil, a šel ke slovincům, asi z 5 -ti důvodů.
    U český jsme měli nějaké firemní události a moc hezky a hladce to neprobíhalo.
    A to ještě lze nakousnout téma pojištění škody způsobené zaměstnavateli, které uzavírají lidé zejména kvůli autu, a pak se nestačí divit - nevztahuje se na náklad, notebook, věci odložené ve vozidle, krádež firemního zařízení atp. tzn. to pojištění je skoro k ničemu (za cca 1000 ročně).

    Komentář ze dne: 24.11.2007 00:18:42     Reagovat
    Autor: Bubik - Bubik
    Titulek:Ó ano, ta česká......
    ženinu Corsu minulý rok ťukla jakási dáma. No ťukla - couvla jí přímo do předního levého reflektoru, vzala s sebou i trochu plechu a nějaké plasty. Nejdřív zkoušela, že se vlastně nic nestalo, jenže člověk nikdy neví, limit byl tehdy dvacet a tam se vejde dost málo. Tak přijela policie, všechno sepsala, dámy si předaly údaje, včetně toho, že bourající měla povinnou pojistku u "český", sepsaly záznam a žena auto odvezla do servisu - značkového, jednoho z největších v Praze.

    Ochota, ano, díly máme, škoda bude asi kolem třiceti, s ČP máme smlouvu, to nebýval problém i když poslední dobou, no ale nic.....nikam nemusíte, půjde to rychle. Za týden - no, ČP změnila pravidla, nafotit to mi už nemůžeme, bude jezdit pojišťovák k nám, ale jen jednou za týden, tak jsme tam jeli sami, ale je to dobrý, už máme odstrojeno. Za týden - máme hotovo, ale ještě nám neproplatili fakturu, ale vydržte, dle naší smlouvy mají na platbu xxx dní, hlásili jsme jim to předevčírem, tak už to bude. Za týden - ČP nám řekla že toho mají moc, máme počkat. Za dva dny - nezlobte se, ale nemohli byste se zastavit, ono to už je v ČP schváleno, ale peníze nepřišly. Proč? To sami netušíme, teď tu máme takové případy tři.

    Tak se jelo do servisu, dala se jim kauce 35 tisíc a odjelo se domů s autem. Peníze od "český" přišly servisu za další tři týdny.

    Jak to bylo v té reklamě? ".....Peníze jsem dostal do pěti dnů. Fakt, nekecám......."

     
    Komentář ze dne: 24.11.2007 00:35:54     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Ó ano, ta česká......
    Asi stejna realita, jak ten borec, co sroubovakem sesteloval na zahradce imprezu, aby mu dala stovku za 5 sekund (subaru impreza wrx sti to zvladne za 5,4 sekundy).

     
    Komentář ze dne: 24.11.2007 18:08:28     Reagovat
    Autor: karak - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Ó ano, ta česká......
    Jen pridam svoji zkusenost.
    Tuknul me asi pred rokem jeden nepozora pojisteny u CP- sam za mnou prisel a priznal se. Sepsal si moje udaje a nahlasil nehodu u CP.Musel jsem sice dojet do CP(mel jsem to pri ceste), kde si auto nafotili a sepsali protokol pro servis. Fakturu asi 30 tis. Kc jsem radeji uhradil sam a poslal do CP v pondeli.Pristi pondeli jsem mel penize na uctu. Az jsem se divil.
    Jeste doplnuji: mam pojisteni u Triglavu a u CP nejsem a nebudu s zadnymi sluzbami hlavne z duvodu -Kocarnik, Kellner atd.

    Komentář ze dne: 24.11.2007 01:18:17     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:
    šmarjá, to jsou hovada. nestačej jim ty jejich malusy, ještě chtěj body i za pomačkaný plechy, aby každej teda už kór od tý nehody ujel, kdyby to náhodou dodneška ještě neudělal. to zase bude veselých historek, jak někdo sáhodlouze naháněl někoho, kdo do něj ťuknul na parkovišti...

    jinak česká naprosto bez komentáře, cokoliv ovládaného PPF mi nesmí do baráku.

    Komentář ze dne: 24.11.2007 14:51:33     Reagovat
    Autor: George... - Neregistrovaný
    Titulek:
    Ty si myslíš, D-Fensi, že u jiných pojišťoven je uvědomělejší management jen proto, že neutrácí tolik peněz za reklamu, anebo když utrácí, tak jejich reklamy nejsou tak trapné? já bych řekl, že management je všude stejný...

     
    Komentář ze dne: 26.11.2007 20:26:13     Reagovat
    Autor: JMH - JMH
    Titulek:Re:
    Zodpovědný spotřebitel ti něco říká?
    Už se těším na olympyjádu fpekingu:o)

    Komentář ze dne: 24.11.2007 21:41:00     Reagovat
    Autor: Bejk - The Bejk
    Titulek:pěkný...
    ..ještěže nemám auto u český(vlatně nemám auto) ,ale je to peknej článek,pobavil mě ted na konci střelené soboty:-)
    díky

    Komentář ze dne: 25.11.2007 12:14:15     Reagovat
    Autor: opas - opas
    Titulek:Allianz
    Já preferuju Allianz, sice patří mezi nejdražší, ale když jsem si o srnku naklepl auto, tak jsem je ani nepotkal, všechno s nimi vyřídil servis a na délce opravy se to nijak neprojevilo.
    Navíc jsem nikdy na Allianz neslyšel žádnou negativní referenci...

     
    Komentář ze dne: 25.11.2007 17:12:09     Reagovat
    Autor: Marty - Marty
    Titulek:Re: Allianz
    Souhlas. Vsechna ctyri auta jsou pojisteny u Allianz, zakonna i havarijni, navic jeste firemni pojistka co kryje skody na prepravovanem nakladu. Mam to jako balik, takze docela zajimava sleva.

    Kdyz mi loni jeden kreten skratil zezadu auto o pul metru, stacil jediny telefonat na asistencni sluzbu a vse dalsi pocinaje odtahem do servisu, pres nahradni vuz, obhlidku a jednani v servisu zajistili za mne. Ja byl v servisu jednou podepsat papiry o obhlidce a odhad skody a podruhe pro auto. V pojistovne jsem ani nebyl, vse vcetne kryciho listu vyridil servis a jelikoz jsem nebyl vinnik, zaplatil jsem servisu akorat par malickosti co jusem si dal udelat navic kdyz uz to bylo odstrojeno.

    Ja vim, jsou skoro nejdrazsi, ale znate to: nejsem tak bohaty abych kupoval levne veci. Proti jednani v nekterych jinych pojistovnach balzam na dusi. V pobocce jsem snad nikdy nebyl, pojistovak prisel ke mne po predchozi telefonicke domluve...

     
    Komentář ze dne: 26.11.2007 16:19:48     Reagovat
    Autor: mhi - mhi
    Titulek:Re: Re: Allianz
    Taky naprosta spokojenost s Allianz, u meho "poruchoveho" vozu jsem uz 3x vyuzil odtah az pred branu servisu.

    Nejlepsi je, ze cloveka vytahnou/odtahnou i kdyz je s autem zahrabany 0.5 metru ve snehu, bez nejakych reci. Takhle si predstavuju sluzby ...

    Komentář ze dne: 25.11.2007 13:39:26     Reagovat
    Autor: Poručík Troník - PorucikTronik
    Titulek:Kooperativa
    Jsem včera poslouchal Impuls a nemlich tu samou reklamu tam má Kooperativa... Takový agitační kecy pro lidi IQ<80.

    Komentář ze dne: 25.11.2007 16:11:54     Reagovat
    Autor: Kantar - kantar
    Titulek:Pojištění staršího vozidla u České
    Voyager 1994, 60 měsíců beze škody, kvartální splátka u České 2860 Kč.
    Takže mittelfinger a Wüstenrot za stejných podmínek 1204 Kč. Další komentář
    asi netřeba.

    Komentář ze dne: 25.11.2007 23:01:50     Reagovat
    Autor: mman - Neregistrovaný
    Titulek:
    ja mel kdysi allianz, 2 krat jsem nekoho tukl ( jednou opravdu groteskni, auto stalo trosku v kopci na snehu,vychazim z restaurace a on mezitim ten snih nejak odtal - co to vidim,tatinkuv mily zigul zacina klouzat dolu,kde mezitim nekdo pristavil svoje wagen :( Kazdopadne v obou pripadech si postizeni nestezovali,takze asi v poho. Ted mam generali,bez nehod, ale prehlasuju to k direct.cz , jeste mi vnutili nejakou top asssist variantu a pojistka o 30 % nizsi :) mate s nimi nejake zkusenosti ? Stastnou cestu bez nehod !

     
    Komentář ze dne: 27.11.2007 15:10:22     Reagovat
    Autor: oink - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    direct.cz je Česká pojišťovna.

     
    Komentář ze dne: 27.11.2007 15:39:02     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re: Re:
    To tedy neni. Pletete si to s Callinem.

     
    Komentář ze dne: 27.11.2007 15:43:17     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re:
    zkus www.pmbs.cz/?menu=produkty&submenu=povinne_ruceni
    Je to od ČPP za naprosto bezkonkurenční ceny se standardním krytím škod.

    Komentář ze dne: 26.11.2007 02:33:50     Reagovat
    Autor: cane - cane
    Titulek:Trochu jina zkusenost
    Ja mam u CP zivotni pojisteni, jiz pred delsi dobou jsem ucinil zajimavou zkusenost s jejich tolik vychvalovanym call centrem. Prisel mi od nich dopis, ze pry jim dluzim nejakych 20 Kc, ale nepochopil jsem proc.
    Jsem clovek zvedavy a vypravil jsem se na pobocku. Rekli mi, ze mi nic nereknou, ze vsechno resi jejich call centrum a ze si mam zavolat z jakesi kabinky v hale, kde je telefonni aparat s call centrem primo propojeny.
    Na druhem konci dratu mi rekli, ze mi nic nereknou, protoze nevi. Ona pohledavka vznikla pred vice nez rokem a tak stara data oni nemaji k dispozici. Pry to mam jit vyridit na pobocku :-)
    Nakonec jsem pani za prepazkou pozadal o prosetreni a po par tydnech mi prisel papir se zmatenymi informacemi, ze ktereho jsem stejne nic nepochopil. Dalsi patrani me jiz prestalo bavit a tu dluznou castku jsem jim zaplatil.

    Komentář ze dne: 26.11.2007 07:19:11     Reagovat
    Autor: Dalibor - Neregistrovaný
    Titulek:ČP a buserace
    Výborný článek. :-) Já sám jsem začínal se vším "u český kámo", ale po zkušennosti s rušením povinného ručení na motorku jsem přestoupil jinam, k Allianz (podporuji F1 Williams :-) ). Mělo se to tak. V roce 2k1 jsem prodal motocykl o obsahu 600ccm a koupil nový o tomtéž obsahu. Jelikož jsem ale zjistil, že "u český" bych musel platit o cca 500,- ročně víc, tak jsem přestoupil k Allianz, která měla v té době dost výhodné podmínky (a stále má - pro mě). Po půl roce mi přišla upomínka, že jsem nezaplatil pojistku na rok 2k1 (pojistnou smlouvu jsem zrušil v březnu 2k1) a bylo mi vyměřeno penále cca 10%, už nevím... Prostě po mě u český chtěli asi 2.200,- za to, že jsem si dovolil přestoupit ke konkurenci. Tak jsem šel na pobočku, pohádal se s úředníkem, vzal kovovou židli a rozmlátil celou tu jejich zazmrděnou přepážku. Dodnes se divím tomu, že nikdo nezasáhl, ani že proti mne nebylo vedeno jiné řízení. Po konsultaci s právníkem jsem prý při odhlašování a rušení pojistky postupoval správně a jejich (českých) nároky vůči mne nebyly správné. No, takže asi tak... :-)

     
    Komentář ze dne: 26.11.2007 07:37:33     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: ČP a buserace
    2 možnosti:
    a) banální příhoda vzniklá kvůli nějakému překlepu, kvůli které jsi se hádal z někým, kdo za věc ani v nejmenším nemůže...a kterou jsi okořenil rozbíjením přepážky, čehož se v normálním světě dopustí jen idiot
    b) pohádka...protože po předložení papíru o zrušení pojistky (dojde vždy dopisem) nebo jen OP by ouřada ihned zjistil od kdy nejsi pojištěn a že jsi stroj prodal.
    ___________

    Allianz je po Český nejdražší pojišťovna na trhu. Tak jsem je kopl do hader a pojistil to u ČPP, se kterou má www.pmbs.cz/?menu=produkty&submenu=povinne_ruceni rámcovou smlouvu. Tam mi nabídli cenu o 1000,- Kč/rok nižší a bez malusů v případě pojistné události.

    No a poplácávat se po pleci za to, že podporuješ F1 Williams? Není právě masivní podpora podobného monkey-businessu spíš důvod se s takovou společností rozloučit? Pro mě ano, neboť mi Williams nic nepřinese za mou podporu a u F1 pravidelně usínám poté, co "holky" počtvrtý v závodě zabrzdí safety car, protože deštíček...

    Takže asi tak...abych použil tvá slova.

     
    Komentář ze dne: 27.11.2007 19:36:30     Reagovat
    Autor: foibos - temp
    Titulek:Re: Re: ČP a buserace
    Allianz je v mnohých případech jednou z nejlevnějších pojišťoven na trhu, zejména díky nabídkám své dceřiné společnosti www.allianzdirect.cz. Přibližně před rokem jsem hledal vhodné povinné ručení pro své auto (1.6) a Allianz byl se svojí 15 % slevou za sjednání on-line nejlevnější hned po ČPP.

     
    Komentář ze dne: 26.11.2007 09:40:10     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: ČP a buserace
    Ty jsi ale mudrc. Co na tom, že sklo z té přepážky mohlo někomu poranit oko, hlavně že jsi ukázal koule. Uvažoval jsi už o hormonální léčbě?

     
    Komentář ze dne: 26.11.2007 12:00:26     Reagovat
    Autor: Kalasnikov - Kalasnikov
    Titulek:Re: Re: ČP a buserace
    hormonální léčba není třeba. to se srovná až mu skončí puberta :-)

     
    Komentář ze dne: 26.11.2007 13:33:43     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re: Re: ČP a buserace
    Ale dobry, taky si na tu prepazku mohl vzit hasak...

    Komentář ze dne: 26.11.2007 12:44:07     Reagovat
    Autor: DonNight - DonNight
    Titulek:Českou nemusim
    Jednou tátovi řekli, že událost musí vyřešit po telefonu na lince 841xxxxxx, už mu ale neřekli, že z mobilu to je dražší než erotický linky a ani mu neřekli, že to muže vyřídit písemně a podat u přepážky, no asi by měla baba práci.
    Já když jsem týpkovi nalomil nárazník, tak na mě taky zkoušeli telefon, takže jsem jim řek, že to platit nebudu a chci formulář, na to mě poslala někam do kouta pobočky, kde mají telefon přímo na tu linku, tam mi týpek řekl, že bohužel teď mají nějakou poruchu a ať zavolám odpoledne. Šel jsem zpátky za babou u přepážky, předběh celou frontu a se slovy, že jim linka nejede a že ze sebe nenechám dělat debila, chci formulář. Po tom co mi poradila, ať přijdu až linka pojede se mi i chodidla sevřela vztekem v pěst. No, formulář jsem získal. Po těchto zkušenostech jsme se rozhodli s tátou auto přepsat někam jinam, dva roky zpět přijdeme na pobočku, že chceme skončit smlouvu a ženská prej proč? Tak my prostě, že nám jejich služby nevyhovují a ona, že to jsme měli přijíít dřív než 6 týdnů před koncem roku, tak jsem kouknul do smlouvy a tam bylo, že pokud podraží, tak mužeme smlouvu zrušit, bohužel u přepážky jsem opět zjistil, že 6 týdnů před koncem roku. Zajímavé, že oni na to mají 6 týdnů, my jen 2 týdny, protože dopis s oznámením o zvýšení pojistného přišel někdy začátkem listopadu. Bohužel táta je slušný člověk a tak na návrhy, že napíšeme kupní smlouvu, na tu to zrušíme a smlouvu roztrháme, případně, že dopoledne si uložíme značky na dopravním a odpoledne si je vyzvedneme, nepřistoupil. Tak se smlouva zrušila až o rok později, u čehož sem nebyl a dodnes mě to mrzí, protože táta řikal, že na pobočce bylo asi šest lidí před ním a všichni rušili smlouvy. Tam bych se fakt celou dobu neskutečně bavil, hlavně jak prej u přepážky lidi ještě přemlouvala... No a dnes jsme spokojeně u Generali, dokonce ani malus si od ČP nepřevzali...

    Komentář ze dne: 27.11.2007 06:39:45     Reagovat
    Autor: serwall6 - Neregistrovaný
    Titulek:Pojišťovny...
    zde nejsou přece pro klienty ale pro akcionáře. Generalli po havárii řešila pojistnou událost 3 měsíce, totální havárie , pojištěné vozidlo na 100 000,- ocenila částkou 55 000,- a ještě si strhla pojistné za celý rok (platím březen-únor, havárka se stala v září). Jinak všem klientů , kteří mají havárijní pojištění doporučuji každoročně si nechat přepočítat časovou hodnotu vozu a snížit ji dodatkem ke smlouvě....člověk ty kurvy aspoň zaměstná a ušetří pár kaček.....

     
    Komentář ze dne: 27.11.2007 12:31:08     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Pojišťovny...
    Pochopitelně, že pojištovny jsou tu pro akcionáře. V normálním konkurenčním prostředí by nejlepším prostředkem k maximalisaci spokojenosti akcionářů bylo uspokojení potřeb klientů. Díky státní regulaci a deformaci trhu je ovšem dost omezována konkurence a pojišťovny si holt mohou dovolit čas od času na klienty z vysoka <censored>. Pravdou je, že bývalo výrazně hůř, i když to dnešním zákazníkům pojišťoven asi moc nepomůže.

    Komentář ze dne: 27.11.2007 20:11:51     Reagovat
    Autor: bývalý konzultant - Neregistrovaný
    Titulek:ach jo :(
    Dfens říká: "Oni přece mají v ruce prostředek, jak selektovat nespolehlivé řidiče a ty ruce mají narozdíl od státu volné. Mohou například s každou zaviněnou nehodou zvyšovat takovému řidiči pojistné na dvojnásobek - tedy pokud jsou přesvědčeni, že by to pomohlo..."

    V tom to milý dfensýčku je, že protože u český to má každý druhý, tak pokud se bude jezdit opatnějc, ubyde jim počet škodních událostí (a všelijak to hne s těmi pojišťováckými nadměrkem škodovosti a škodovostí nadměrku a podnými metódami a ukazovateli). Pokud vyšší body za přestupky prosadí vláda, čp nebude muset investovat do těch zhovadilých reklam a lidé se raději připoutají, ne? A ani dfens jim neodejde a budou mít pořád svých 30k ročního revenue poschrovanejch. Vidíš, dfensi, těm hloupým manažerům jde o totéž co tobě.

    Spíše sis mohl povzdychnout nad úrvoní modré vlny, která je zaměřena na průměrného českého škodofkáře, kterej to má věčinou u český. To je ale o vzdělanosti a úrovni českých lidí, která NENÍ až tak dobrá jak si myslíte. Viz Německo, Belgie, Norsko, Rakousko apod ...

    Komentář ze dne: 27.11.2007 20:38:40     Reagovat
    Autor: Lokutus - Lokutus
    Titulek:Česká?
    Česká? A do pěti dnů? Ne dřív jak za měsíc, ale spíše za dva.

    Komentář ze dne: 03.12.2007 10:56:36     Reagovat
    Autor: gewehr - gewehr
    Titulek:kvalita sluzieb
    Som velmi rad, ze konecne niekto PRAKTICKY a verejne reaguje na nekvalitu sluzieb. U vacsiny ludi to vsak zostane v urovni frflania a skutek utek.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.