D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia
    (ze dne 30.09.2007, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 30.09.2007 21:14:35     Reagovat
    Autor: opas - Neregistrovaný
    Titulek:
    Kolik vám to žere v různých režimech?

     
    Komentář ze dne: 01.10.2007 12:24:11     Reagovat
    Autor: spiderwolf - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Naprosto souhlasim s recenzi, pouzivame Yaris 1.0 stejneho data vyroby i najetych kilometru. Okresky kombinovava spotreba s lehkou nohou - 4.5 l, dlouhodoby prumer na palubnim pocitaci 5 l, minimalni spotreba 3.8 l/100 km.

     
    Komentář ze dne: 01.10.2007 20:13:55     Reagovat
    Autor: Petr Drozda - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Kolega níže je mistr ekonomické jízdy, já jsem se na takové hodnoty nedostal.
    Nicméně moje zkušenost zní:
    město cca 5,8-6,3l
    mimo město 100-110km/h max do 5,5l, spíše trochu níž
    dálnice 130km/h 6,2 -6,7l / 150km/h se dá jet za 6,5 i za lehce přes 7l - je to velmi individuální.
    Zapnutá klimatizace znamená v průměru 0,3 - 0,6l navrch, záleží na stylu jízdy.

    Komentář ze dne: 30.09.2007 21:18:00     Reagovat
    Autor: peter - Neregistrovaný
    Titulek:1,0
    no ja mam ako druhe auto do mesta corsu 1,0 ecotec,(rv 2003) a nie je to bohvieco (hlavne zere standardne nad 8 ) a lenive je ako popolvar...

    inak pekna recenzia, dakujem

     
    Komentář ze dne: 30.09.2007 21:26:01     Reagovat
    Autor: D-FENS - Neregistrovaný
    Titulek:Re: 1,0
    nechte to zkontrolovat, těsnost sání a výfuku a váhu vzduchu, kterou tento motor paradoxně má

    V práci jsme měli testovací kchár se stejným motorem a málokdy se dostal nad 7. Přítulkyně má 1.2-16V corsu a protože vyhodnocuje spotřebu, tak víme, že v provozu město:mimo 50:50 žere 6l.

     
    Komentář ze dne: 01.10.2007 12:59:20     Reagovat
    Autor: Horst Fuchs - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: 1,0
    S Corcou 1.0 jsem mel ve meste taky ukrutnou spotrebu (mezi 8-9l). Myslim si ze je to spis dano koncepci 3 hrnkoveho motoru nez zavadou :-)

     
    Komentář ze dne: 02.10.2007 21:09:38     Reagovat
    Autor: Cartman - Neregistrovaný
    Titulek:Re: 1,0
    Patrně ten samej typ, Corsa 1993, 1,0 3hrnek, 12V, fleet car, 5,3-5,5, většinou okresky, dálnice max. 20%... Zřejmě máš nemocný kus anebo já jsem měl velkou kliku ;-)

    Komentář ze dne: 30.09.2007 21:25:36     Reagovat
    Autor: Vasek - Neregistrovaný
    Titulek:Pripominky
    S vyznenim clanku souhlasim, je objektivni.

    Jenom dve pripominky, obcas s Yarisem jezdim.

    Umisteni pristrojovky do tunelu do opticke diry kdesi do motoru (jakymsi optickym klamem je dosazeno, ze palubovka je videt jakoby metr daleko) je HODNE DEBILNI NAPAD. Na privni sednuti na efekt pekne, pri beznem pouzivani otravne.

    Navic ten "pruhledovy tunel smeruje sikmo doprava, pri pohledu na budiky musi oko preostrovat silnice - opticky klam sikmo doprava, je to uplne nahovno a nebezpecne k tomu.

    Prevodovka je odstupnovana rozumne ale razeni je jednoduse OTRES!
    Zpatecka jde zaradit na jeden pokus ze dvou, jinak neutral, vymacnout a pustit spojku, zkusit znova.
    Kulisa se vikla jako u S120, jednou jde razeni ztuha, o par sekund pozdeji az neprirozene lehce. Ve stare Skode 100 bylo lepsi a presnejsi razeni nez v Yarisu.
    Vzdycky kdyz z Octavie II s koncernovou prevodovkou prelezu do Yarisu, tohle me primo liskne.

    Motor je dobry na to, ze je to jenom 1.0. Aby Yaris aspon trochu jel, musi se motor vytacet, to je obecna vlastnost VVTI. A potom je spotreba 7litru nic zvlastniho. Pro srovnani, znamy jezdi za 7.5 s dvoulitrovym sestivalcem v BMW320i, krapet rozumnejsi svezeni, samozrejme.

    Motor ma navic smesny kroutak, jizda do kopce je male dobrodruzstvi.
    Klimatizaci si nedokazu predstavit.

    Navic ten vozik byl nehorazne predrazeny, za stejne penize sla koupit Fabie 1.4 16V a to uz je jine svezeni, o bezpecnosti nemluve.

    Toyota si holt udelala jmeno a za znacku se plati.
    I za v Turecky splacany Yaris.



     
    Komentář ze dne: 30.09.2007 21:55:06     Reagovat
    Autor: drgi - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Pripominky
    "Aby Yaris aspon trochu jel, musi se motor vytacet, to je obecna vlastnost VVTI."
    "za stejne penize sla koupit Fabie 1.4 16V a to uz je jine svezeni, o bezpecnosti nemluve."

    pan raci byt odbornik, vsak?

     
    Komentář ze dne: 30.09.2007 23:15:36     Reagovat
    Autor: Vasek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Pripominky
    Ani ne.

    Jenom jsem s obema vozy jezdil.

    A muzu te ujistit, ze Fabie je setsakra lepsi auto.
    Radit ve Fabii neni sebemensi problem.
    A napriklad srovnavat elektomechanicky posilovac rizeni ve Fabii (pocitac hlida natoceni volantu a sam dokorigovava natoceni kol, rizeni je absolutne presne) s tou od vyroby vyviklanou hruzou v Yarisu srovnavat ani nejde.
    Yaris ma rizeni srovnatelne se starou Octavii, s Fabii ani OctaviiII se merit rozhodne nemuze. Je mozne, ze behem vyrobniho cyklu se Yaris spravil, mluvim o konkretnim vozu z toku 2001.

    To jako chces rict, ze motor Yarisu je pouzitelny v nizkych otackach?
    Sedel jsi v tom nekdy?
    Ten moturek od steracu ma ma maximalni kroutak 90Nm (ano, i Favorit to bez problemu pobije) a max vykon 50Kw v 6000 otackach.
    Chces tu linkovat i krivky vykonu a momentu, abys pochopila, lopato, ze VVTI technologie byla vyvinuta PRAVE PROTO, aby bylo mozno vic vytacet, tudiz ze VVTI motor rozumne jede teprve vytoceny a pri pomale jizde ve meste je zdechlejsi nez trivalec 1.2 HTP?
    1.4 16V z Fabie ma kroutak 125Nm pri 3800 otackach a 55Kw pri 5000 otackach. Do kopce se s tim jet da.
    Do Fabie se montoval i motor 1.4 16V nahnany do otacek se stejnym kroutakem ale vykonem 74Kw, do byl stejny klumpr jako 1.0 z Yarisu.
    Pri normalnim provozu zadny rozdil oproti 55KW verzi, slo to ale honit do otacek pri nehorazne spotrebe a randalu.

    V pripade bouracky bych taky radeji sedel ve Fabii.

    Asi takhle, Yaris je velice dobre auto, pokud je jeho porizovacka o 100000 nizsi nez u Fabie s rozumnym motorem (1.4 a vyse).
    Pokud stoji Yaris srovnatelne (a v roce 2001 stal) pak nema smysl o nem uvazovat.

     
    Komentář ze dne: 01.10.2007 10:16:14     Reagovat
    Autor: goof - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Pripominky
    porovnat yaris a fobiu 1.4, hahaha. co sa tyka bezpecnosti, yaris ma v narazovych testoch 5 hviezdiciek. fabia 4. k tej bezpecnosti. yaris sa robi v belgicku nie v turecku. najprv si je treba zistit informacie a potom pisat.

     
    Komentář ze dne: 01.10.2007 20:02:29     Reagovat
    Autor: Petr Drozda - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Pripominky
    Nechci se pouštět do polemiky, co uživatel, to jiný názor a já to plně respektuji.
    Jenom pro upřesnění, Yaris se v té době skutečně vyráběl v Belgii, to jen pro upřesnění.
    Avantgarda v podobě středového ukazatele je skutečně otázkou zvyku a subjektivního pocitu. jedni ho zatracují, druzí vychvalují do nebes.
    Charateristika motoru VVTi (nebo čehokoliv skrývajícího proměnné časování ventilů) dle mého názoru leží trošku někde jinde, než uvádíte.
    Spotřeba 7l je hraniční. Týká se prázdného auta a rychlosti 150 - 160km na dálnici.
    Paradoxně při vyšších rychlostech Yaris žere o něco víc prázdný, než naložený.
    S převodovkou nesouhlasím, ale je to můj a jen můj názor

    A důvody koupě byly uvedeny už v záhlaví mé recenze. V prvé řadě nadprůměrná spolehlivost a nízké provozní náklady.
    Zde jsem si vítězem minitestu Fabia r.v 2000 a Yaris r.v. 2000 zcela jist.




     
    Komentář ze dne: 03.10.2007 10:06:00     Reagovat
    Autor: Smidra - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Pripominky
    BMW320i a dvoulitrovy sestivalec? No nevim, nevim, nepletes se? ;-)

     
    Komentář ze dne: 03.10.2007 11:00:08     Reagovat
    Autor: corona - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Pripominky
    Smidra:
    Ty sám se pleteš, a těžce.
    Motor BMW M20 je šestiválec, vyráběl se ve verzích 2,0 a vyšších již od 70. let.

     
    Komentář ze dne: 03.10.2007 11:35:57     Reagovat
    Autor: Smidra - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Pripominky
    Ja se nepletu, psal jsem ze nevim. Zrejme starsi motor.

     
    Komentář ze dne: 03.10.2007 20:15:13     Reagovat
    Autor: eThomas - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Pripominky
    Proč starší motor? Ten motor se vyrábí pořád! Tedy od těch sedmdesátých let doteď, kua.

    Komentář ze dne: 30.09.2007 21:51:18     Reagovat
    Autor: majklcarli - Neregistrovaný
    Titulek:yaris u nas doma
    Kupovali sme Yaris ako druhe auto pre manzelku, bola to slusna ponuka v akcii -metaliza, hmlovky,klima + tuzingove prvky ako chromova koncovka vyfuku alebo modry paket.Ak neviete co to je , vysvetlim.Modre koberce,calun na dverach a najvecsia vychytavka : tramtararaaaa-modrou nitkou obsity volant.A to je jedina vec ktora ma na tom aute rozculuje.Modrou nitkou obsity volant znamena povpichovana modra nitka do mekkeho plastu na venci volantu co sa len z velkej dialky da posudit ako kozou obsity volant .Ten plast na volante je dost nekvalitny a je osupany uz po troch rokoch-co povazujem za nedostatok.
    Auto doteraz nemalo ani menenu ziarovku , slape ako ma a aj podla ocakavania .
    To umiestnenie pristrojov do tunelu v strede mne naopak velmi vyhovuje a povazujem ho za genialne - mne sa na rozdiel od predchadzajuceho prispievatela cita velmi dobre.
    S Yarisom jazdim celkom rad .
    Este by som suhlasil s v clanku kritizovanymi sedackami a ich bocnemu vedeniu. Inak skvele auto .

     
    Komentář ze dne: 01.10.2007 07:33:52     Reagovat
    Autor: Ygorek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: yaris u nas doma
    Soused Jaryše má jako alternativu ke Corolle a je spokojený. Nejvíc s tím, že rychloměr je v tunelu a manželka tudíž aktuální údaj nevidí, nemůže tedy komentovat.

    Komentář ze dne: 30.09.2007 21:57:39     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Pěkná recenze...
    ...ode mne za 1.

    Osobně Jarísky moc neprožívám, protože mají pro mě nezkousnutelný interiér a jsou na svou váhu slabé, pokud člověk chce zaplatit tolik, jako za miniauto do města a ne za P206SW, když do toho chce silnější motor. Podvozek je docela slušný, no být to auto o dva metráky lehčí nebo o 15kW silnější, bylo by to i zábavné.

    Přesedl jsem z C1 na zkoušku do loňského Jaríska...a byl jsem rád zase ve svým. Přece jen mají obě auta 50kW, ale C1 je o těch 200kg lehčí...a je to poznat. Intriér až na palubku semi docela zamlouvá, ale to hlavní - palubka, mi vyloženě vadí. Do obou se vejdou +/- pohodlně 4 lidi nebo 2+ nákup.

    Díky za solidní recenzi!

    Komentář ze dne: 01.10.2007 08:44:27     Reagovat
    Autor: Jan - Neregistrovaný
    Titulek:yaris 1.0
    Jel jsem v tom párkrát, je to tragédie, zejména při obsazení více osobami než jednou - schopůnosti motoru se zátěží rapidně klesají.

    Komentář ze dne: 01.10.2007 11:18:37     Reagovat
    Autor: Ebo - Neregistrovaný
    Titulek:no nevím..
    ..mě ty slabý prdítka něak nerajcujou :-)

     
    Komentář ze dne: 02.10.2007 10:44:48     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: no nevím..
    Od jakého poměru výkon:hmotnost je pro tebe prdítko "ne-slabé"...respektive, co považuješ za solidní vůz do města pro měšťáka?
    Děkuji!

     
    Komentář ze dne: 08.10.2007 17:01:27     Reagovat
    Autor: pivko - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: no nevím..
    podle mě, když chce člověk mít jen jedno auto a jezdí tak nějak všude, tj. občas město, občas mimo město, semtam někam na víkend či na dovolenou, je rozumnou volbou něco v nižší střední, se střední motorizací tzn. 1.6 - 1.8 benzín, případně turbodehet. taky proto je to nejprodávanější třída aut.

     
    Komentář ze dne: 08.10.2007 17:28:09     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: no nevím..
    Nikoli, vyssi stredni, nejaky ctyr nebo v lepsim pripade sestivalec, 2 - 3 litry, podle vkusu konkretniho soudruha zazeh nebo vznet. Ze si lide mysli neco jineho, to je jejich chyba, oni v tom nakonec pak musi jezdit... ;-)

     
    Komentář ze dne: 08.10.2007 18:08:43     Reagovat
    Autor: OC - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: no nevím..
    Moment, šestiválec 2-3 litry přece je nižší střední, ne? ;)

    (A to ani nemluvím o tom, že nafta patří do kamen ;))

     
    Komentář ze dne: 08.10.2007 21:49:21     Reagovat
    Autor: Ygorek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: no nevím..
    Slogany miluji. Hodně sousedů má "na zádech" nápis: "Benzín patří do zapalovače!"
    Je to taky pravda?

     
    Komentář ze dne: 08.10.2007 18:13:50     Reagovat
    Autor: Jose - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: no nevím..
    Právě, nechme to na rozhodnutí každého člověka, jaké vozidlo si pořídí a kde má tu určující hranici mezi náklady, ať už pořizovacími nebo provozními na jedné straně a bezpečností, rychlostí a pohodlím na straně druhé. Mně osobně vyhovuje vůz jaký popsal Pivko a nepovažuji to s dovolením za nějakou chybu :-)

     
    Komentář ze dne: 08.10.2007 19:10:14     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: no nevím..
    Jasne, ja to nikomu neberu, at si tu hranici kazdy stanovi podle sveho. O to mensi pak je poptavka po slusnych autech a tim jsou levnejsi :-)

     
    Komentář ze dne: 08.10.2007 21:55:03     Reagovat
    Autor: PM - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: no nevím..
    Jenze nesmi byt dany clovek politik, protoze mu tu cenu nebudou verit.

     
    Komentář ze dne: 09.10.2007 10:08:30     Reagovat
    Autor: Jose - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: no nevím..
    Zvláštní, vždy jsem si myslel, že auta mohou být lepší nebo horší dle různých parametrů. Ale jak vidno, lze patrně pořídit i auto slušné. Ostatně před pár lety jsem viděl prezentovat auto, které umělo pozdravit. Nepochybně od té doby vývoj podstatně pokročil :-)))

     
    Komentář ze dne: 09.10.2007 10:16:46     Reagovat
    Autor: PM - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no nevím..
    Pred par lety? Laguna mela tuhle ficuru v polovine devadesatych. Problem byl, kdyz se to neustale porouchavalo a kecalo to nesmysly. Posledni dva roky nas to vitalo sdelenim "parkovaci svetlo nesviti" a uz nikdy to nereklo "vitejte na palube, vse je v poradku" nebo jak to prelozit, bylo to nastavene na nemcinu.

    Slusne auto - takove auto, jake se patri.

     
    Komentář ze dne: 09.10.2007 10:53:28     Reagovat
    Autor: Jose - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no nevím..
    No mě na tyhle “vylepšení“ moc neužije, takže je klidně možné, že se to už dělá delší dobu. Ostatně asi jsem o nic nepřišel, neb jak sám píšete stejně to moc nefungovalo.

    Auto jaké se patří ?! Že by kromě šatů dnes již také auto dělalo člověka?

     
    Komentář ze dne: 09.10.2007 11:08:24     Reagovat
    Autor: PM - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no nevím..
    Proc ne? kdyz dneska nekdo beha v teplakovce za 150kc a jezdi v nove fabii tour, nebo na co prejmenovali juniora...

    Ne, bylo to tatovo sluzebni auto po tri roky. Kecafon fungoval necely rok a bohuzel nebyl nejmin spolehlivou soucasti vozu. Od te doby mam odpor k berlinskemu prizvuku, francouzskym autum a zadnim sedackam (min mista, nez ve formanovi).

     
    Komentář ze dne: 09.10.2007 11:28:36     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no nevím..
    V Renaultu 25 fungoval pomerne slusne. A mista vzadu bylo taky dost.

     
    Komentář ze dne: 09.10.2007 11:38:34     Reagovat
    Autor: PM - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no nevím..
    No jo, tam taky nebyla predni sedadla tak neskutecne tlusta. Renault 25 byl luxus. I 21 byl lepsi. Na zadni sedadla je podle mych zkusenosti jeste dost nepohodlna omega (opel), to je uz vazne utrpeni.

     
    Komentář ze dne: 09.10.2007 11:44:25     Reagovat
    Autor: Jose - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no nevím..
    Problém je v tom, že ani ty šaty, ani to auto příliš o slušnosti člověka nevypovídají. Odráží se v nich spíše sociální vrstva člověka. To platí ovšem pouze v případě nových věcí. Pokud si člověk pořídí několik let staré auto z bazaru nebo značkový oblek ze sekáče, může marchrovat tak leda před sousedy, ale stejně ho to do “lepší společnosti“ nevynese. Ale některým lidem to za ten lepší pocit prostě stojí :-)

     
    Komentář ze dne: 09.10.2007 11:55:18     Reagovat
    Autor: PM - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no nevím..
    Kdyz budeme uvazovat lidi, co maji dostatek penez si auto vybirat, pak se v jejich vyberu neodrazi ani tak spolecenska vrstva, ale spis vkus a priority.

     
    Komentář ze dne: 09.10.2007 12:24:01     Reagovat
    Autor: Jose - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no nevím..
    No pokud mají dostatek peněz, pak to vypovídá o jejich sociální vrstvě, ne?
    Se vkusem u aut je to poměrně komplikované, protože až na výjimky se jedná v podstatě o “konfekce“ navíc s minimálními rozdíly mezi sebou. Kromě několika sportovních vozů mi to přijde všechno na jedno brdo a ty jsou zas na běžné užívání značně nepraktické.

     
    Komentář ze dne: 09.10.2007 12:37:06     Reagovat
    Autor: PM - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no nevím..
    Pokud maji dost penez, tak to vypovida leda o tom, ze maji dost penez. Spolecenska vrstva je neco jineho.

    Za 1 000 000 muzu mit SUV, terenaka, sportaka, kombika, limuzinu, male auto s dost silnym motorem... Vyber je neskutecny. Ted zavisi od znacky, jak bude auto bezpecne, spolehlive, jaky bude mit design...

    Ja vybiral v jiste cenove hladine podle kriterii 1)bezpecnost 2)spolehlivost 3)pohodli 4)zravost 5)vzhled a nasel 9 let stare SUV. S trosku posunutymi prioritami bych mozna nasel to same, mozna neco uplne jineho.

     
    Komentář ze dne: 09.10.2007 14:12:45     Reagovat
    Autor: Jose - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no nevím..
    Nejsem sociolog, ale pokud vím, tak společenská vrstva se vyznačuje stejnými společensky významnými znaky, kterými se odlišuje od ostatních. V naší společnosti jsou nejčastěji používanými ukazateli majetek a moc, které velmi úzce souvisí s množstvím peněz. Ale budiž není třeba se přít o terminologii.

    Ale jistě za milión můžu mít běžnou sériovku, co má kde kdo. Osobně proti tomu nic nemám, protože auto mi slouží především na přepravu z bodu A do bodu B. Ale pod pojmem vkus si představím trochu osobní invence a originality. Dnešní doba je bohužel o kupování hotových výrobků. Zkuste ale zajít za výrobcem auta i říct mu, že chcete palubní desku z jiného materiálu, jiný volant, jiné sedačky, jiný profil kapoty nebo dveří. Máte úsměv na tváři :-)

    Kritéria výběru jsou hodně individuální záležitostí. Ta bezpečnost na prvním místě, kterou uvádí téměř každý (nezpochybňuji, že ve Vašem případě tomu tak nebylo) mi přijde spíš už jako klišé. Je spousta vedlejších rizik, které lze zásadnějším způsobem ovlivnit a to bez dalších nákladů. V mém výběru hrála bezpečnost pochopitelně také jistou roli, ale přiznám se, že ne zdaleka prvotní.

    Byla to hezká rozprava, nicméně stále nevím co je to slušné auto, případně auto jak se patří :-)

     
    Komentář ze dne: 09.10.2007 14:44:04     Reagovat
    Autor: PM - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no nevím..
    To muze platit v konzervativni spolecnosti, ale ne v necem, kde majetkovymi pomery zamavalo nekolik valek, genocida a nekolik znarodnovacich vln.

    Na auto "jak se patri" si musi udelat kazdy nazor sam. stejne, jako projem "krasa" je to ciste subjektivni zalezitost. Vzhledem k tomu, ze auta pouzivame na podobne ucely a mame podobne pozadavky (spolehlivost, napriklad), tak se da slusne auto definovat trosku priblizneji. Napriklad bych vyloucil nevychytane pocatecni kusy, znacky, proflaknute nespolehlivosti a podobne. Timhle postupem se muzeme dostat na pojem "slusne auto".

    Ja skutecne hledal takove auto, aby mi splnilo pozadavek bezpecnosti. Nespolehal jsem se na male auticko s osmnacti airbagy, ani na hvezdicky v placenych testech a jel jsem logicky - velke deformacni zony, ridic, sedici vysoko, velka vaha nevadi. Dobry vyhled, slusne brzdeni, dobra ovladatelnost (skutecne 4x4), slusna akcelerace (zachranila me pred havarii, je to asi dva mesice zpet).

     
    Komentář ze dne: 09.10.2007 16:05:37     Reagovat
    Autor: Jose - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no nevím..
    Řekl bych, že to překvapivě platí i dnes. Nebo myslíte, že se aktuálně v Čechách primárně uplatňuje jiný ukazatel, podle kterého se lidi navzájem dělí do různých vrstev. Myslím, že tuhle mnohosetletou tradici pár válek a 40 let totality vážněji nepoznamenalo. Ale nechci utíkat od tématu aut.

    Jistě, že si každý musí udělat názor sám. Ostatně přesně tohle jsem tvrdil na začátku téhle diskuse. Takže další polemiku na toto téma považuji za bezpředmětnou.

    Jinak kdyby v mém výběru vozidla byla na prvním místě bezpečnost, určitě bych si vybral T815 (řidič sedí vysoko, velká váha nevadí a deformační zóny se uplatní obvykle u narazivšího). Jedinou zásadní nevýhodou jsou pouze velké rozměry z hlediska parkování, takže se do města moc nehodí :-)

     
    Komentář ze dne: 09.10.2007 16:17:49     Reagovat
    Autor: PM - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no nevím..
    Priznam se, ze se mi nejvic libi 148, ale skutecne je to do mest dost neprakticke a hodne to zere. Tak jsem si musel zvolit kompromis. Jsem spokojen, pri bourani se to osvedcilo (popsal jsem to v clanku Doprava: z deste pod okap), pri provozu tez - 40 000 km, jedna sada kotoucu, jedna sada desticek, olej, kapalina do ostrikovacu, brzdova kapalina (mirne dolito) , benzin. Ani zarovicka nepraskla.

    Primarne nevim, podle ceho se u nas lidi deli, ale ja je delim podle vychovani a chovani. Naprosto me nezajima, kolik bankovek ma dany clovek ve srajtofli. Mym zebrickem, uplatnovanym na spolecnost je skutecne osobni kvalita daneho cloveka.

    Prachy samy nepomuzou, muzu si za ne sice koupit lamborgini, ale to ze me clena vyssi tridy neudela.

     
    Komentář ze dne: 09.10.2007 18:42:35     Reagovat
    Autor: Jose - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no nevím
    Já jsem v podstatě žádný kompromis nedělal. Chtěl jsem levný, spolehlivý auto s nízkými provozními náklady a to mám.

    Lidi posuzuji stejným způsobem jako Vy neb to považuji za správné. Nicméně trvám na tom, že společnost se rozděluje spíše podle materiálních než duševních kvalit, neb ty jsou snadno měřitelné a jejich přínos je na první pohled viditelný. V konzumní společnosti je toto měřítko, řekl bych ještě více markantní. Ostatně podívejte se kolik lidí zajímají bohatí a mocní a kolik lidí zajímají například vědci, lékaři nebo učitelé.

    Pochopitelně pokud tupec vyhraje 50 mega v loterii, tak se do “vyšší“ společnosti nedostane. Pokud darebák šikovně okrade společnost, je ve “vyšší“ společnosti raz dva.

    Ale to už jsme od aut úplně někde jinde.

     
    Komentář ze dne: 10.10.2007 11:09:12     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: no nevím..
    Myslím, že pokud člověk přepravuje někam nejčastěji 2 lidi, pak je mu střední třída na pendrek, protože v koloně nebo na ucpaný dálnici jedeš stejně jako malý auto, tím, že můžeš jet až 180kmh (zatímco městské vozítko jen 160) nic moc nenaženeš, protože úspora času se dá počítat v minutách na 100km.
    Párkrát za rok potřebuju odvézt nějakou motorku, ale proto si přece nekoupím a nebudu provozovat dodávku, ne? Stejně tak když pojedu párkrát na vejlet, tak si nekoupím třílitr. Myslím, že auto by měl člověk kupovat podle toho, kde s ním nejvíc jezdí a co potřebuje odvézt.

    Jo...tou naší malou C1 dala Zuzka sama trasu Brno - Luxembourg a zpět...a nijak si nestěžovala. Jela celou cestu 140 a tak měla spotřebu lehce nad 5l a nebyla ani moc unavená. Srovnávat má s čím, ale byla spokojená. Nicméně rozumím, že každý má požadavky na něco jiného.

    Komentář ze dne: 02.10.2007 14:16:44     Reagovat
    Autor: konzultant - Neregistrovaný
    Titulek:nechapu ze nekdo takove rakve kupuje
    a jezdi s nimi 120 a jeste se raduje jak malo zerou ... tak se radujte z nizke spotreby, az to do vas ze strany napali bloncka v Pajeru ... maly auta se FAKT VYPLATEJ

    ujistuju vas, ze pres vase chytrolinske reci o ekonomicnosti provozu atd. zakony fyziky plati a auto s hmotnosti 980kg nema proti autu s 2 tunami ZADNOU sanci ze ZADNEHO uhlu

    cili kdo to kupuje sve pritelkyni/pribuzne je potencialni VRAH

     
    Komentář ze dne: 03.10.2007 07:50:08     Reagovat
    Autor: hugo - Neregistrovaný
    Titulek:Re: nechapu ze nekdo takove rakve kupuje
    tak žebychom si všichni kupovali pajera? anebo rovnou abramsy? chci vidět ty parkoviště kolem sídlišť. asi nechápeš, co je to auto do města...

     
    Komentář ze dne: 03.10.2007 08:00:14     Reagovat
    Autor: P.K. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: nechapu ze nekdo takove rakve kupuje
    Neni potenciální vrah spíš ten, kdo koupí to Pajero?

     
    Komentář ze dne: 03.10.2007 09:48:34     Reagovat
    Autor: spiderwolf - Neregistrovaný
    Titulek:Re: nechapu ze nekdo takove rakve kupuje
    Male auto do mesta je logicky vyhodnejsi nez velke, ma podstatne mensi rozmery, casto mensi polomer zataceni, diky hmotnosti je i obratnejsi a ma zpravidla nizsi spotrebu i exhalace. To, ze se s nim bude jezdit do 120 km/h nikomu nevadi, ve meste se stejne jezdi mnohem pomaleji, mala auta nejsou koncipovana jako polykac km na dalnicich. Ano, ma mensi hmotnost, prirozene, lec tezsi auto ne vzdy znamena vetsi zaruku bezpecnosti, nezalezi prece jen na hmotnosti vozu. Co kdyz se ve 2t korabu silnic celne srazite s kamionem??? Potencialni vrah je ten, kdo jezdi bezohledne a riskantne, nikoliv ten, kdo pouziva maly vuz. Doporucuji Vam si kazde rano utridit pojmy s dojmy, neb blbcem se pak lehce muze stat clovek i jinak nehloupy.

     
    Komentář ze dne: 04.10.2007 07:56:38     Reagovat
    Autor: jenda - Neregistrovaný
    Titulek:Re: nechapu ze nekdo takove rakve kupuje
    fakt chytrý pán....

     
    Komentář ze dne: 04.10.2007 09:47:23     Reagovat
    Autor: Lovap - Neregistrovaný
    Titulek:Re: nechapu ze nekdo takove rakve kupuje
    Vygooglite si prosím jednu časť relácie Fifth gear, kde poslali do seba Renault Modus a Volvo 740 kombi. Iste, Volvo bolo staré, ale aj tak je to masa oceli. Budete nepekne prekvapený že prežil by to ten čo sedí v Moduse.

     
    Komentář ze dne: 04.10.2007 10:06:43     Reagovat
    Autor: Jack - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: nechapu ze nekdo takove rakve kupuje
    To video jsem viděl, a myslím, že ten závěr není až tak jednoznačný. Je pravda že Modus se zastavil až o kolena spolujezdce ve Volvu, ovšem nikde jsem tam nezaznamenal zmínku o údajích z akcelerometru. Tedy je docela dobře možné, že by z Volva vystříhali zmrzačenou, ale živou posádku, kdežto z Rendla by dveřmi vytáhli sice navenek neporušená těla, ale s vnitřnostmi na kaši... Ale mám dojem že už se to tu někde řešilo...

     
    Komentář ze dne: 04.10.2007 10:10:40     Reagovat
    Autor: Jack - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: nechapu ze nekdo takove rakve kupuje
    PS: Volvo 740 má (pokud se nepletu, kdyžtak mě někdo opravte) motor uložený podélně, t.j. Modusu nestálo v podstatě nic v cestě. Zajímavý by byl stejný crashtest, ale tentokrát s dvěma tunami oceli a motorem napříč...

     
    Komentář ze dne: 08.10.2007 18:47:35     Reagovat
    Autor: nezmar - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: nechapu ze nekdo takove rakve kupuje
    Ten test mel hlavne ukazat ukazat, ze v pasivni bezpecnosti se udelal znacny pokrok. To ze Volvo bylo ve sve dobe na spicce nikdo nezpochybnuje (a ze je tam stale). Jen to, co bylo pred deseti lety spicka, je dnes podprumer (z desetileteho Reanaultu by toho moc nezbylo).

     
    Komentář ze dne: 08.10.2007 18:55:10     Reagovat
    Autor: OC - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: nechapu ze nekdo takove rakve kupuje
    Ono je dost diskutabilní a sporné, co ten test měl ukázat :)

    Ostatně toto jsem psal k danému klipu v jiném diskusním fóru, a platí to stále:

    Zajímalo by mne, jak dlouho hledali Volvo s tak prorezlým rámem, aby udělalo tohle :)

    Každopádně já si dovolím bezpečí své a své rodiny daleko spíše založit na konkrétních zkušenostech lidí, již od těžkých bouraček z velkých Volv odešli po svých (a že některé znám osobně, a viděl jsem na fotkách jak ta Volva, tak i ta ostatní auta z oněch bouraček), nežli na testu, o jehož účelu a korektnosti lze lecjak spekulovat ;)

     
    Komentář ze dne: 08.10.2007 22:02:11     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: nechapu ze nekdo takove rakve kupuje
    Nejen velká Volva. I střet V480 vs Alfa Romeo 155 vyzněl jednoznačně ve prospěch Volva.

     
    Komentář ze dne: 10.10.2007 09:43:44     Reagovat
    Autor: pivko - Neregistrovaný
    Titulek:Re: nechapu ze nekdo takove rakve kupuje
    já už (dost dlouho) nechápu, jak někdo s vaší inteligencí a vystupováním může pracovat ve firmě, jakou jste se tu před časem chlubil.

    no, můj dávný názor na konzultantské společnosti se tímto jen dále potvrzuje :o)

    Komentář ze dne: 02.10.2007 21:38:50     Reagovat
    Autor: Joob - Neregistrovaný
    Titulek:Dovolím si připomenout
    že to auto stále vypadá nejlépe mezi svými vrstevníky

    Komentář ze dne: 02.10.2007 21:39:16     Reagovat
    Autor: Damos - Neregistrovaný
    Titulek:
    Tiez som o nom uvazoval, ale po skusobnej jazde vtrojici padol ortiel ze jedine s najsilnesim motorom, max. vybavou a farba cervena. Telefonicky sme ho zajednali v Hornej Strede v pondelok s tym ze v stredu prideme osobne. V stredu uz bol predany.... To k jednaniu predajcu. A tak mam corollu 1.4 priamo z predajne z Trencina. Stredna vybava, cervena. Inak sklamanie. To iste ako yaris. Hlucny motor, spiatocka je loteria a ked tam uz padne - strasne rychla na to, ze motor dole absolutne netaha (neskusenemu to chcipe, resp kazdemu kto na tom nejazdi), palubny pocitac sa s priemernou rychlostou VZDY do tyzdna dostane na hodnotu 45 km/h. aj ked jazdim Blavu 180 kmh. Inak pri tejto rychlosti to zere 10,5 litra. Normalne jazdenie znamena 7,3 lit/100km. Sam s lahkou nohou sa dostanem na 6.7. Inak ja mam rocnik 2004. Za cenu v akcii cosi cez pol melona je to nic moc, ked mi uz menili motorcek stieracov, a pri rychlostiach nad 130km/h mi hnusne hvizda niekde pri pravom zrkadle ked je auto nalozene. Za to by som mal renault megane grand tour v este lepsej vybave a 1,6 motor. A tam je uz dynamika trosku inde... Toyota stavia uz iba asi na nejakom mytuse (vyplachuje mozgy). Inac je to predrazeny srac. Ale porovnanie s fabiou neni na mieste. Fabia je zumpa. Otec ju ma. To je za trest.

     
    Komentář ze dne: 04.10.2007 09:55:20     Reagovat
    Autor: Lovap - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    No, s tým Reanultom by si si fakt polepšil :))) Známy má práve 1,6 16V Grandtour a poviem ti, že už doňho pomerne veľa peňazí vrazil za opravy (napr. niekoľkokrát cievky a podobne).

    Komentář ze dne: 03.10.2007 08:08:40     Reagovat
    Autor: hugo - Neregistrovaný
    Titulek:spotřeba
    nějak si nemůžu pomoct, ale nejde mi do hlavy spotřeba některých vašich aut... mám staré mitsubishi carisma r.v. 95, 1,8 16V 85 kW a spotřebu ve městě 7 a při dálkových - po dálnici 150 - pod 6 l. čím to, že modernější motory s nižším obsahem jsou takoví žrouti?

     
    Komentář ze dne: 03.10.2007 09:10:11     Reagovat
    Autor: Míra XJ6 - Neregistrovaný
    Titulek:Re: spotřeba
    Hmotností aut. Máme starou Corolu 95 1.6 115k. Auto nemá ani tunu i když je to liftback. Při denním dojiždění do práce cca 85km je průměrná spotřeba 6,5l. Jezdím plynule podle ukazatele ekonomické jízdy cestovní rychlostí cca 110-120. Pasivní bezpečnost takového auta je samozřejmě někde jinde, než u současné Coroly která má o 3 - 4 metráku navíc.

     
    Komentář ze dne: 03.10.2007 20:35:54     Reagovat
    Autor: Karel - Neregistrovaný
    Titulek:Re: spotřeba
    Teda Hugo, jestli Vám Vaše auto žere při 150 na dálnici pod 6 litrů, tak ho od Vás z fleku za půl milionu koupím :) Sorry, ale tomu něvěřím. A ve městě 7 litrů? Jo, to se asi dá.

    Komentář ze dne: 04.10.2007 23:28:15     Reagovat
    Autor: t.t. - Neregistrovaný
    Titulek:
    vynechal jste rubriku Autokamasútra.

     
    Komentář ze dne: 08.10.2007 21:47:33     Reagovat
    Autor: eThomas - Neregistrovaný
    Titulek:Re: hehe
    Auto kamasútra leda na kapotě...

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.