D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Pirát Kchar: Mercedes Benz E500 (W211)
    (ze dne 05.06.2011, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 05.06.2011 22:10:43     Reagovat
    Autor: Offens - Predator2811
    Titulek:
    Vida, další kolega s MB :-)

     
    Komentář ze dne: 09.06.2011 18:28:04     Reagovat
    Autor: tomk - tomk
    Titulek:Re:
    Díky, článek je napsán tak, že vybudil vzpomínky na prastaré piáno, budiž mu země lehká. Nečitelný volant uprostřed, žehlení terénu... zdá se podobně jako u sousedů v Mnichově co se osvědčilo, to se stále vyrábí, občas se to doplní nějakým tím ventilátorem a novým lakem a dezénem kol. Svezení musí být stejně parádní jako před těmi 30 lety.

    Komentář ze dne: 05.06.2011 22:53:17     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Zajímavé...
    ... ale nic, co by se neodlišovalo od dnešní masovky v podobě elektronikou přeplácaných aut (ať už sockových nebo high-end). Nepopírám, že z technického hlediska jsou to krásné kousky, ale já raději zůstanu u svého obstarožního jeepa, jehož kouzlo a šarm spočívá v tom, že jedinou vyspělejší elektronikou je řídící jednotka motoru a digitální hodiny na palubce a vrchol luxusu představuje obyčejná automatická převodovka bez postranních úmyslů a milionu dalších funkcí :-).

    Komentář ze dne: 05.06.2011 23:01:12     Reagovat
    Autor: kuba - Kuba
    Titulek::-)
    Tohle Céčko a pak ještě 300SL jsou jediní zástupci MB, které mi nějak utkvěly v mysli... jinak ze stejných důvodů jak CzechDave, bych auto prošpikované elektronikou asi nechtěl (a to na něj i mám prachy...) ale v těchto dnech prodávám své pětkové BMW a kupuji Mini Coopera z roku 1997 :-)

     
    Komentář ze dne: 05.06.2011 23:17:05     Reagovat
    Autor: Offens - Predator2811
    Titulek:Re: :-)
    já dřív taky stál o auta s charakterem a byl jsem vysazenej na sporťáky - ale s přibývajícími lety jsem postupně přišel na chuť i pohodlí a elektronice. takže teď sice pořád chci, aby v autě byl výkonnej motor a mělo rozumný jízdní vlastnosti, ale jinak se těma elektronickýma serepetičkama nechám rozmazlovat docela rád...

    přece jen, v Pze při přískocích mezi semaforama si víc užiju masážní sedačku, přehrávač DVD a adaptivní tempomat než tvrdou sportovní spojku, ze který jde čoud, když ji při rozjezdu pustím moc tvrdě na moc plynu :-))

     
    Komentář ze dne: 05.06.2011 23:22:03     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: :-)
    Presne tak.
    Je zajimave, ze zensky jsou v tomhle daleko pragmatictejsi. Jeste jsem zadnou neslysel, ze by uprednostnovala valchu a necky pred automatem.
    Opravdu nechapu, na co si ti "hlavne ne auto prospikovane elektronikou" hrajou.

     
    Komentář ze dne: 05.06.2011 23:32:12     Reagovat
    Autor: Ada - Ada
    Titulek:Re: Re: Re: :-)
    Valcha je jen opruz, proto už nefrčí. Ale hodně lidí třeba opustí koupelny,bidety,telky a internety a jede někam s batohem do zimy a nepohodlí, protože z toho prostě něco maj. Stejně tak je asi dost lidí, co maj radši něco co má v sobě táhla a bovdeny místo senzorů a procesorů.

     
    Komentář ze dne: 05.06.2011 23:36:12     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Re: Re: Re: :-)
    Já si nehraju na nic, jsem jen pragmatik. Svého Jeepa většinou opravím a udržuju sám (protože mě to baví, rád se v tom rýpu a tohle je celkem primitivní auto). Na to, abych s postupujícím stářím vozu řešil tady nestahující okno, támhle nefunkční klimu, fakt nemám čas ani finance. V jednoduchosti je zkrátka síla, to platilo před staletími a platí to i dneska a bude platit i v budoucnosti.

     
    Komentář ze dne: 05.06.2011 23:36:40     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re: Re: :-)
    Ja ti to klidne reknu, na co si hraju :-))
    Ma to vice uhlu pohledu:
    Za prve - chci auto ridit, a nechci, aby auto ridilo mne. A dale chci, aby auto delalo to co chci, a ne to co chce to auto.
    Mohl bych vypravet o zkusenostech lidi s napriklad BMW X6 ci jak se ten kram jmenuje, kde manikovi upadl jakysi dratek nekde u brzdy a tak to auto proste nejelo rychleji nez 20km/hod a tak jel domu par hodin, dojel do servisu a tam mu rekli asi 30k za opravu...
    A nebo si takove auto usmysli, ze zmrzle predni sklo je prilis zmrzle a ridic nevidi jiste ven, a pak proste nepojede, dokud si auto nerekne, ze uz je to ok. Musim rict, ze tohle mi auto udelat 1x, tak leti ze skaly...
    Dale - chci mit "zpetnou vazbu". Chci citim na pedalu, ze brzda brzdi, a podobne. V dnesni dobe uz to u novych aut defacto nejde - i ten plyn uz nepridava tak, jak bych chtel (mam pitomoucky auto Renault Thalia, a i tam je odezva na seslapnuti plynu velmi dobre znatelna, kdyz se na to clovek zameri). Nejradsi bych nemel ABS, protoze me ABS uz nekolikrat malem "vybouralo", kdyz se neustale snazilo nezablokovat kola v situaci, kdy zablokovani kol byla jedina sance, jak nejak normalne zabrzdit(zima, brecka...).
    Moc rad bych v zivote neridil auto, ktere si nataci svetla do zatacek, a uz vubec v zivote nechci ridit auto, ktere bude pribrzdovat kazde kolo jinak, a to proto, ze NEVIM, co od toho muzu cekat. Mozna to pro nekoho neni dulezite, ale pro mne ano. Ja mam rad, kdyz stroje delaji PRESNE DEFINOVANOU cinnost, na kterou se mohu spolehnout, ze ji udelaji, pokud tedy totalne neselzou.
    Nechci auto, ktere na zaklade nejakeho vadneho senzoru vyhodnoti, ze z niceho nic chce zabrzdit, protoze si mysli, ze prave narazim do zdi...

    Druhy pohled je, a priznam se, ze jsem v tom malicko "exot" - tedy druhy pohled je, ze jsem presvedcen, ze se tahle technika jednoho dne rozbije. Asi ne vsechna, ale at mi nekdo rekne jediny duvod, proc by se to vsechno nemelo posrat? Proc by nemely prestat fungovat navigace? Proc by se nemel posrat palubni pocitac? Ja jsem presvedcen napriklad u navigaci, ze je to jen ciste otazka casu, az se to posere, a tak ac mam navigaci jiz radu let v mobilu, tak ji ZCELA SCHVALNE nepouzivam. A pak se budu smat vsem tem, co se bez toho nehnou...

    A jeden z uhlu pohledu je napriklad i ten, ze pokud se neco podela na takovem aute, o kterem je tento clanek, tak si to doma clovek tezko opravi...Kdezto kdyz se neco podela na "favoritu", tak sroubovak, kleste a kladivo resi vetsinu problemu...

    Cimz nerikam, ze to auto nemusi byt super:-) Urcite je...ale i do budoucna si dovolim ten luxus, ze chci auto s manualnim razenim, protoze mne bavi to auto ovladat..

     
    Komentář ze dne: 05.06.2011 23:48:21     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Re: Re: Re: Re: :-)
    Lojza to řekl i za mě...

     
    Komentář ze dne: 06.06.2011 09:29:27     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: :-)
    I za mne ...

     
    Komentář ze dne: 06.06.2011 16:02:27     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: :-)
    Aj za mna.

     
    Komentář ze dne: 05.06.2011 23:49:50     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: :-)
    O.k. diky za odpovedi. Asi to uz ted chapu, sice ne uplne souhlasim, ale chapu. :-)

     
    Komentář ze dne: 06.06.2011 10:49:01     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: :-)
    Řekl bych, že tady jde spíš o to, co kdo od toho auta očekává. Troufnu si říct, že dneska už od auta většina lidí nečeká to, co Dave, nebo Lojza. Spíš se to bere jako něco, co jede, někam mě to doveze a čím se o to budu muset méně starat tím lépe. Lze diskutovat o tom, zda je to dobře, ale každopádně je to tak.

     
    Komentář ze dne: 06.06.2011 12:30:29     Reagovat
    Autor: Offens - Predator2811
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: :-)
    "Spíš se to bere jako něco, co jede, někam mě to doveze a čím se o to budu muset méně starat tím lépe." - jo přesně tohle je u mě podmínka nutná.

    A k ní navíc chci ještě auto, který jede rychle a kde si řízení užiju. To se ale až tak moc s přítomností elektroniky nevylučuje, i když je pravda, že "pure" zážitek to pak už není. Ale pořád to může být ok

     
    Komentář ze dne: 06.06.2011 10:30:44     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:Re: :-)
    Teda vyměnit BMW 5 za Mini Cooper považuju za sebemrskačství. Podle mě budete litovat pokaždé kdy ujedete víc než 30km v kuse :)

    Komentář ze dne: 05.06.2011 23:32:00     Reagovat
    Autor: Someone Else - someoneelse
    Titulek:
    Proč mi tenhle článek zní jak reklama a ne jak recenze?

     
    Komentář ze dne: 05.06.2011 23:42:49     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re:
    Mne se libil. Hlavne motto na konci, to mi mluvi z duse.

     
    Komentář ze dne: 05.06.2011 23:45:11     Reagovat
    Autor: abbyroad - abbyroad
    Titulek:Re:
    Reklama na deset let starý vojetý medvěd? To snad ne :-)

    Ale jinak všechna čest, auto je to pěkný. A pokud má autor dost peněz na to, aby ho servisoval a udržoval v perfektním stavu, je to jeho volba a není špatná.

    Můj pohled na auta je jiný - mít otroka - čili běžné auto na běžné ježdění, s rozumnými náklady na provoz i na servis (takže z mého pohledu passat, oktávka apod) apak, pokud mám ambice mít něco výkonného - tak sporťáka (corvettu, camaro, porsche, 350Z apod).

    Tyhlety "výkonem nabušený "běžný osobáky" mě moc neberou. Ale proti gustu - každopádně je tohle auto, které stojí za to. Spíš nechápu ty, co vletí do diskuse nebo sem napíší článek, kde nekriticky do nebes opěvují popelnice typu Hyundai, Kia, Logan, a podobné krámy (např i 206 a C1).

     
    Komentář ze dne: 07.06.2011 16:31:14     Reagovat
    Autor: msk - msk
    Titulek:Re: Re:
    No on hlavne ten Logan, ale aj Kia a Hyundai patria do lowendu a stoja tak 10-12x menej ako tu recenzovany mercedes, ze?

    Mimoto, taky ceed napr. zaostava za oktaviou len tvrdsim podvozkom a trosku horsimi plastami, na druhu stranu ju deklasuje vnutornym priestorom, zarukou a kedysi aj cenou ( a mozno aj vdaka tlaku z koreje sa Skoda prebrala z deliria a prestala chciet za tie ich lowendove auta tak neskutocne prachy ).

    Zivit dva auta je pre niekoho napr. neaxceptovatelny luxus, ktory si nemoze dovolit. Ale vo svojom okoli take pripady zaznamenavam, prevazne je ale prve auto v rodine prave nejaka ta i30 a spol. a druhy milacik je nejaky oldtimer, sportak-veteran a tak podobne. Ale ok, pokial ma niekto na 350z, nejaku tu i20/30 na bezne dranie este k tomu asi zvladne. Prednedavnom sa tusim k nejakemu sportaku ( ferrari?, alfa? ) v cene dodavala Panda pre milenku, to bola mila "pozornost podniku".

    Komentář ze dne: 05.06.2011 23:43:42     Reagovat
    Autor: mattt - mattt
    Titulek:Vtip
    Připadne mi to trochu jako ten inzerát . Dobrý den vlastním BMW 760il V maximální výbavě .P.C. 4,7mio kč . Zrychlení 3,8 s na 100km/H a výkon 398kw . zájemci volejte na 743 342 553 ZN. Neprodám

    Prostě jsi řekl co máš za auto ,ale asi 90% informací jsou buď údaje o výbavě a nebo technických parametrech ,zbytek je 5 řádků o tom jak to žere a jak dobře se v tom jezdí ... To je na recenzi trochu málo ... zkus se rozepsat takové auto si to zaslouží

     
    Komentář ze dne: 05.06.2011 23:51:41     Reagovat
    Autor: stunty - stunty
    Titulek:Re: Vtip
    Přesně tak. Obrázky a technické parametry si můžeme vygůglit sami. Zajímá nás, jak to jezdí, jak se s tím žije.

     
    Komentář ze dne: 10.06.2011 16:56:37     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Mě na "recenzi" nejvíc zaujalo, že autor je schopen napsat "přez". Za to (a za "přízpěvky") bych sekal ruce.

    Komentář ze dne: 06.06.2011 00:01:08     Reagovat
    Autor: beran - beranek
    Titulek:brake by wire?
    Žil jsem v tom v tom, že brake by wire a steer by wire ještě pořád nejsou legislativně přijatelné bo spolehlivost. Víte o tom někdo víc než, že je to v tomhle MB?

     
    Komentář ze dne: 06.06.2011 18:24:05     Reagovat
    Autor: AnGeor - AnGeor
    Titulek:Re: brake by wire?
    myslim, ze podobny system pouziva i Toyota/Lexus a drive-by-wire pouziva BMW od minule rady 5?

    Komentář ze dne: 06.06.2011 10:11:14     Reagovat
    Autor: DR - Neregistrovaný
    Titulek:Pirát Kchar?
    Mercedes E rozhodně není typický "Pirát Kchar", stejně jako není pirát kchar jaguar S-type nebo Audi A6. Konkrétně tahle E500 je prostě ideální vozítko na velmi rychlé a velmi pohodlné přesuny na velmi velké vzdálenosti. Nic víc, sportovní ambice to auto nemá a ani mít nemělo, účel byl "přesunout posádku do cíle dřív, než si vůbec všimnou, už se to auto dalo do pohybu". To pohodlí, to je na tom to hlavní, jako ostatně u všech MB, rychlost je jen jeho doplněk. Takže montovat jiný výfuk (byť od AMG), protože ten původní "nebyl slyšet" ... považuju za klasický tuzing a zprasení původně dokonalého auta :-( V takovém autě přece výfuk nemá být slyšet. 0-100 za 6,1s je fajn, ale na V8 zase nic omračujícího. I když uznávám, že jestli 6,1 nebo 5,9 je úplně jedno a je to o poznání lepší, než mých 7,6 - ale i to je "dostatečná" hodnota do běžného provozu, plný výkon využiju tak 3x do roka Spotřebu bych u takového auta vůbec neřešil, koho zajímá spotřeba, ten si ho stejně nemůže dovolit. Jinak super auto, na můj vkus už ale budí moc pozornosti a závisti, i bez toho hlučného výfuku :-(.
    .
    BTW, bez těch trendy hlášek by ta "recenze" vypadala líp, k mercedesu se to nehodí nai trochu.

     
    Komentář ze dne: 06.06.2011 11:30:30     Reagovat
    Autor: Offens - Predator2811
    Titulek:Re: Pirát Kchar?
    "Spotřebu bych u takového auta vůbec neřešil, koho zajímá spotřeba, ten si ho stejně nemůže dovolit." - je sice pravda, že spotřebu řešit nemusím, ale z nějakýho abstraktního zájmu mě i tak občas zajímá :-)

    Pozoroval jsem totiž docela velký rozdíly a velký odlišnosti v průběhu spotřeby v závislosti na jízdě u podobně výkonných motorů, což mě překvapilo a docela jsem si toho začal všímat. Myslím teď větší a výkonnější motory.

    Pozoroval jsem třeba, že dva různý motory měly stejnou průměrnou spotřebu (cca 16l/100 km), ale velmi odlišnej průběh - u jednoho je to cca 16 (resp. 13-18 podle toho, kde a jak jedu), u druhýho to bylo cokoli od 10 do 22, výsledej dlouhodobej průměr jsem ale měl zase 16. A ještě u jinýho byl průměr 24 s tím, že rozptyl podle místa a stylu jízdy byl 14-24, nicméně dlouhodobej průměr byl pořád 24 - zajímavý :-))

     
    Komentář ze dne: 06.06.2011 11:40:09     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Pirát Kchar?
    Jsou jen dva zasadni duvody, proc by cloveka mela zajimat spotreba:

    1. dojezd vozidla (zastavovat u benzinek kazdych 300 kilometru je dost otrava, navic to casto znamena slozite planovani, pokud je pump pri trase malo a nektere pumpy jsou mi nesympaticke)

    2. zmrdné (tedy to, co odvedeme z daneho mnozstvi spotrebovanych pohonnych te bande gauneru, co sedi v parlamentu, aby to mohli v lepsim pripade bezucelne rozhazet, v tom horsim tim platci jeste skodit). Zmrdné je tedy nezbytne minimalisovat, i kdyz nas naklady na palivo jinak netlaci, aby za to nepostavili dalsi ostruvky, retardery, semafory, cyklopiktokoridory a policejni radary.

     
    Komentář ze dne: 06.06.2011 18:29:54     Reagovat
    Autor: AnGeor - AnGeor
    Titulek:Re: Pirát Kchar?
    jak jsem reagoval nize:
    nevim, asi si kazdy pod pojmem tuzing predstavujeme neco jineho... ja napriklad za tuzing nepovazuji originalni veci, vyrobene primo pro dany model... pokud si myslis, ze po montazi tech vyfuku je auto hlucne, musim te vyvezt z omylu, zvuk pouze dostal basy a to pouze pokud na to poradne slapnes, v normalnim provozu o nich nevis

     
    Komentář ze dne: 07.06.2011 13:50:29     Reagovat
    Autor: DR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Pirát Kchar?
    Já za tuzing považuju každou snahu udělat ze psa kočku (i naopak), a to i za použití dílů od renomovaného úpravce. Takový pokus neskončí kočkopsem, jen výjmečně, když se úprava udělá "z guntu", tedy sladí se motor, podvozek i vzhled.Ale chápu, že někomu se líbí "kevlarová" nálepka na víčku nádrže a jinému "basový" výfuk na luxusním mercedesu. Sám jsem měl pár let továrně upravné sportovní auto, které mělo zvukový projev podobný - při normální jízdě ticho, jak jsem trochu šlápl na plyn, otáčeli se za mnou všichni na ulici.No a co viděli? Auto vzhledově odpovídající tomu zvukovému projevu. Když se takhle otočí za tebou, tak nejdřív nebudou věřit, že ten rachot vychází z noblesního MB, a pak si asi pomyslí něco o kolotočářích. Ale je to tvoje auto, když se ti to tak líbí, je všechno OK.

     
    Komentář ze dne: 08.06.2011 15:46:50     Reagovat
    Autor: AnGeor - AnGeor
    Titulek:Re: Re: Re: Pirát Kchar?
    staci si precist co jsem napsal... musis na to poradne slapnout, a to urcite neudelas ve meste, protoze 50km/h... vim ze nekomu to nesedi, ale ja proste mam rad zvuk V8 :)

     
    Komentář ze dne: 08.06.2011 16:10:11     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Pirát Kchar?
    Tedy pánové, jakékoli úpravy na vozidle cíleně zvyšující jeho provozní hlučnost považuji za obzvláštní neomalenost. Je to asi na úrovni toho, kdy bych psa učil schválně co nejhlasitěji štěkat nebo děcko co nejpronikavěji řvát. Tohle není omluvitelné ničím a měli byste se stydět!

     
    Komentář ze dne: 10.06.2011 17:01:56     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Pirát Kchar?
    Nemohu si pomoci, ale co znám lidi, kteří si libují v uřvaných autech, tak se jedná zhruba o tři základní skupiny:
    1) zakomplexované socky s popelnicemi, kteří si hlukem kupují pozornost okolí, které by se jim nedostalo

    2) zakomplexovaní řidiči slušnějších aut (kam W211 E500 řadím), kteří si hlukem kupují pozornost okolí, aby si všimli, že mají slušnější auto

    3) primitivy, kteří se řídí heslem "čím víc to řve, tím větší mám pocit, že to rychle jede" a tuto onanii provozují pouze pro vlastní uspokojení

    Výjimky připouštím, leč takové potkávám velmi, velmi zřídka.

     
    Komentář ze dne: 10.06.2011 19:19:05     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Pirát Kchar?
    Tohle celkem presne sedi :-D Jen bych rekl, ze nejaka (vetsi ci mensi) kompenzace komplexu bude ve vsech pripadech ...

    Komentář ze dne: 06.06.2011 11:54:52     Reagovat
    Autor: Offens - Predator2811
    Titulek:
    První zásadní podmínka (rozumný dojezd) je u mě splněná a druhou respektuju, i když myslím, že na jiných daních platím (nebo optimalizací dokážu ušetřit) x-násobně víc, takže mi to tak zásadní nepřijde.

    Nicméně, u mě občas jako velmi dobrej důvod stačí i obecná snaha něčemu porozumět, taková "touha po poznání".

    Komentář ze dne: 06.06.2011 16:02:02     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:
    Zaujimalo by ma, preco autor povazoval za nutne to auto otuzit. Vyfuk na takomto aute nema byt pocut a tie kolesa sa k nemu naozaj nehodia. Preco ludia robia autam take veci?

     
    Komentář ze dne: 06.06.2011 18:28:37     Reagovat
    Autor: AnGeor - AnGeor
    Titulek:Re:
    nevim, asi si kazdy pod pojmem tuzing predstavujeme neco jineho... ja napriklad za tuzing nepovazuji originalni veci, vyrobene primo pro dany model... pokud si myslis, ze po montazi tech vyfuku je auto hlucne, musim te vyvezt z omylu, zvuk pouze dostal basy a to pouze pokud na to poradne slapnes, v normalnim provozu o nich nevis... ad kola, to je velice subjektivni vec, me se napriklad libi ty, ktere jsem koupil... pokud by se mi libily jine, koupil bych si jine...

     
    Komentář ze dne: 06.06.2011 19:15:39     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re:
    Tak tu sa asi nezhodneme. Osobne som zastanca aut v seriovom stave, tak ako prisli od vyrobcu. Ano, obcas sa dokurveniu serioveho vzhladu vyhnut neda (ja sam mam napriklad v aute radio z druhovyroby, pretoze k '09 Altime s manualnou prevodovkou sa nedal doobjednat Bluetooth, USB a GPS), no kolesa urcite nie su ten pripad. Kolesa z druhovyroby by som si dal na auto len so zimnou sadou.

     
    Komentář ze dne: 06.06.2011 19:53:29     Reagovat
    Autor: AnGeor - AnGeor
    Titulek:Re: Re: Re:
    neblazni :D AMG je druhovyroba? Muzu se zeptat, jake mas kola na tvem aute? a kdo je vyrobil? Nissan? :)

     
    Komentář ze dne: 06.06.2011 20:19:08     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Nemozem si pomoct, aj ked AMG sa skutocne neda nazvat druhovyrobou, tie kolesa mi tam jednoducho nesedia. Ako som uz napisal, tu sa nezhodneme. Osobne by som minul peniaze investovane do kolies inde.
    A co sa tyka kolies na mojej Altime, v lete je jedina neseriova cast vybavy auta radio. Takze mam sestlucove hlinikove kolesa seriovo dodane s autom. Taketo: http://www.autos.ca/galleries/2009/images/nissan/2009_nissan_altima/2009-nissan-altima- hybrid_gw_002-8131.jpg
    Ze kto ich Nissanu dodal, akosi nie je moj problem, ze? V zime je to trocha ine. Na zimu mam plechace bez puklic. Tiez su vsak dodane Nissanom.

     
    Komentář ze dne: 06.06.2011 22:10:04     Reagovat
    Autor: AnGeor - AnGeor
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Dobra, design se ti nelibi, beru. Jak jsem psal, je to hodne subjektivni a jelikoz jsem nove disky koupit musel, padla volba na AMG. Stare, okousane 17ky jsou na zimu :)

     
    Komentář ze dne: 07.06.2011 19:26:59     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ano, design sa mi nepaci. Okrem toho nefandim instalacii kolies s vacsim priemerom, brzdy navrhnute tak aby sa zmestili do tych mensich v nich vyzeraju smiesne. Ale uznavam ze to je skor problem tunajsich aut s poddimenzovanymi brzdami.

     
    Komentář ze dne: 25.07.2013 21:22:50     Reagovat
    Autor: Pocit - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Nedá mi to nereagovat na každého debila který seděl maximálně v oktáfce v dehtu, jednou viděl live formule na Masarykáču v Brně, a jednou byl na nějaké tuzingové soutěži popelnic ve vyškově/ UH. Proč si pár pablbů myslí, že to huhlá jak nějaká votuzená popelnice a proč si kruciprdel někdo musí myslet že to je kvůli pozornosti. Tyhle úpravy nedělaj ten bordel co si každej představí když vidí/slyší laděný výfuk. Chápu že tohle člověk nevysvětlí lidem kteří neseděli v ničem co má vyšší počet válců jak 4 a obsah menší jak 2,1l. Ale úpravy AMG, Brabus, Carlsson, popřípadě když je to už v packetu od základu jako u SL, SLK,.. tak tam ten zvuk prostě patří. Nepovyšuju se nad nikoho, ale sakra proč někdo posuzuje něco co nikdy nezažil?

    Komentář ze dne: 06.06.2011 21:28:50     Reagovat
    Autor: mibfox - mibfox
    Titulek:
    Bezva auto.
    Moc se mi libi a autorovi preju mnoho stastnych km.
    Libila se mi ta strecha s ventilaci kdyz auto stoji.
    Moc pekne opravdu.

     
    Komentář ze dne: 06.06.2011 23:03:49     Reagovat
    Autor: AnGeor - AnGeor
    Titulek:Re:
    Diky :)

    Komentář ze dne: 06.06.2011 23:26:49     Reagovat
    Autor: deepthroat - deepthroat
    Titulek:dobry auto, ale:
    1. pirate kchar je E55, ne tohle
    2. radovej cdi sestivalec (motor z ponorky) zere 9 bez setreni
    3. s hodnocenim podvozku souhlasim, taky jsem se nalizal krve

     
    Komentář ze dne: 08.06.2011 15:48:26     Reagovat
    Autor: AnGeor - AnGeor
    Titulek:Re: dobry auto, ale:
    1. tak rovnou E63 ne? ;)
    2. ja si tu hodnotu nevycucal z prstu, me 320CDi zralo kolem 10l, ale bylo to pujcene auto, takze nevim
    3. az tak tvrdy prece neni, ne? :)

    Komentář ze dne: 08.06.2011 10:37:05     Reagovat
    Autor: Charly - Charly
    Titulek:Fajn
    Moc hezké auto, super fotky!

     
    Komentář ze dne: 08.06.2011 15:48:51     Reagovat
    Autor: AnGeor - AnGeor
    Titulek:Re: Fajn
    Diky :)

    Komentář ze dne: 22.07.2011 15:50:18     Reagovat
    Autor: KrtinaCZ - Neregistrovaný
    Titulek:
    W211 E500...není špatné, ale proti W124 E500 to neobstojí :)

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.