Komentáře ke článku: Zkušenosti: Malé „zlé“ béemvé 323i (E46) (ze dne 27.10.2011, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
Autorovi přeju ať mu bavorák slouží a ať je s ním dlouho spokojený, ale...
... ale mě bawo vždycky přišlo "za moc peněz málo muziky". Pokud bych chtěl pohodlné "hogofogo" auto, raději si vezmu medvěda. Strohost interiéru mám rád, rozkydlé palubovky korejcu, peugeotů, citroenů apod nemůžu, ale bmw má strohost bez elegance, strohost s elegancí nabízí např. VW (passat) nebo OctaviaII /superbII. Co mě dále u BMW zaráží je, že nabízí (a za nemalé nelidové) peníze i absolutní holobyt model, kde není vůbec nic. To u preisklasse značky (jak o sobě tvrdí) je přinejmenším podivné.
A poslední subjektivní věc - u každé trojky se kterou jsem kdy jel jsem se mlátil hlavou do sloupku střechy nad dveřmi. Zvláštní, u jiných aut se mi to nestávalo.
|
|
|
Trojka je predrazene auto protoze tady nema konkurenci.
Neprodava uz v Cechach Nissan ty poamerictene Skyliny a civilni 350Z? Jak se to jmenuje M35/G35? Za stejne prachy 2x tolik vybavy a mnohem vetsi spolehlivost.
|
|
|
Vola sa to G37. M-ko je vacsie. A 350Z je uz tiez premenovany na 370Z (jednoducho kvoli vacsiemu motoru). Inak, pochybujem ze by Infiniti G-cko bolo v CR nejak vyrazne lacnejsie ako trojkovy bavor. V nasich krajoch nie je. G37 kupe zacina pri 45 k CAD bez dane, to iste plati aj pre G37 M6 sedan. U Nissana pritom bezne vidam kusy za 60k+
|
|
|
Za moc penazi malo muziky ?
Zadny nahon a podvozok stoji min. za 50% hodnoty auta (samozrejme pre cloveka, co ma rad jazdu). Medak v Cckovej triede je nudne teliatko so zameriavacom na cele. O A4 radsej nepisat.
V 5 - E - A6 - triede je to uz otazne, tam by som pre vybavu bol ochotny ist aj do medaka. Ale dnes mam E90 330d a E39 540i, a jedno aj druhe je pocitovo uplne inde, ako porovnatelne vozitka (E90 bola prva :) ). A hlavne R6 je neskutocna oproti V6tkam.
Ja to radim asi tak ze:
Premiova znacka = motor vpredu, nahon vzadu.
Sportak = motor vzadu, nahon vzadu.
Nudne priblizovatko = motor vpredu, nahon vpredu.
Pokus o premiu = motor vpredu, nahon dynamicka 4x4.
Mne sa zasa tak dobre ako do BMW nenastupovalo do ziadneho auta, dokonca mam pri Seate Altea problem sa vystverat... a to ani nie je SUV, ktore moc rad nemam, i ked pri X5tke som dokazal ocenit vybavu, ale nastupujem do nej velmi nerad.
|
|
|
to akoze 330xD je potom pokus o premiu ? :)
|
|
|
Děkuji za reakce na můj článek. Jak říkáš, když chceš pohodlí, vybereš si Benz, souhlas, je to elegán. Ale když chceš jízdní vlastnosti a dynamiku k překrásném hávu, nasedneš do BMW. Každý má to svoje.... Ale slovo elegance a Octavia bych do jedné věty asi nedával, toť můj názor.
V tom druhém máš pravdu, i social edition e46 stál nechutnej ranec (můj kus - 323i - stál kolem 1,3m), ale u nové pětky to už třeba neplatí, základní výbava je velmi bohatá a stojí pod mega. Ale já v článku řeším ojetiny, tam si můžeš dopřát nejvyšší luxus a do ceny se to nepromítne, těch aut jsou tisíce.
|
|
Super recenze na super káru, kamarád má E 36 1.8 dá se říci, že sociál edition, přesto interiér sice strohý ale bez pazvukú a vyklání, auto i v téhle motorizaci příjemně jede a v zimě mu všichni oředohrabáři závidíme a půjčujeme si jí ... :-)
|
|
Děkuji kolegovi etj za hezký článek o e46ce a i za odkaz na náš klub (e46.bmwklub.cz). Všiml jsem si jen pár nepřesností, tak je uvedu na pravou míru, abychom nepletli potencionální zájemce o BMW e46.
Zadní světla jsou po faceliftu diodová jen u kupé, sedany i touringy mají klasická s žárovkami. Kroužky AE se do e46 nikdy sériově nemontovaly, jedná se o velmi rozšířený tuning, který ovšem jde v duchu novějších modelů a když se použijí kroužky v teplé bílé barvě (na klubu tzv. žluté), tak opravdu působí dojmem originální výbavy. Mková zrcátka nebyla součástí Mpaketu, většina klubáků má neorigo kopie zrcátek M3.
Oba diesely se dělaly ve dvou výkonových variantách. 20d s výkonem 136 koní (poruchový, nepříliš oblíbený) a po faceliftu již jako common-rail s výkonem 150 koní. 30d se dělal s výkony 184 koní a 204 koní. Benzínový motor 30i nemá výkon 210 koní, ale 231 koní(o tomhle zrovna něco vím :-) )
El. nastavitelný volant se do e46 myslím nedával, ale za příplatek se dodávaly jiné velmi příjemné prvky výbavy jako například: velká navigace s TV, muzika Harman-Kardon, CD changer, rádio na MP3 (velmi ojedinělé), střešní okno, ski-vak, parkovací senzory, bi-xenonové světlomety, atd. Ojediněle je k vidění také vozidlo s individuální výbavou. Jedná se o speciální laky a neobvyklé barevné sladění interiéru. Například bílé kožené sedačky a zbytek černý včetně stropu, světlé dřevo místo tmavého, spodní část palubky v kůži apod...
Článek se mi líbil, toto je jen malé doplnění. Sám jsem uvažoval, že bych něco podobného napsal, ale nyní již není třeba, s kolegou etj plně souhlasím a jen bych se po něm opakoval. Martin
|
|
Krása, v tomhle se někdy musím povozit :)
Točivý a návykový motor si dokážu živě představit, motoráři v Hondě taky nejsou úplné nuly (Accord 2001 2.0 147k), škoda, že výkonově výše už moc v Hondě nechodí...
|
|
|
Jj, já zatím točím druhého Civica, ale o Accu (s 2.4 :)) vážně uvažuju (šestiválec 3,5 je jen v Legendu a prý ještě nepříliš dobrý). Stejně tak v článku zmíněné přesné řazení u Japonců můžu zatím jen potvrdit, když občas přesedám do oktávky, meganu, focusu nebo i20 příbuzenstva, kroutím jen hlavou (a současně tam kvedlám kvalt :)).
Oceňuju věcný popis nejčastějších servisních potřeb E46 v článku, myslím, že text dělá značce i českému fanklubu dobrou službu
|
|
Děkuji všem za příznivé ohlasy... Martinovi děkuji za doplnění a hlavně, za skvělý e46 fórum ;)
|
|
|
Není zač:)
Ale za fórum si díky nezasloužím. Byl jsem tam sice jako jeden z prvních členů, ale založil ho "Mr.Scully" a teďka to tam vede hlavně Maty s Modestynou.
|
|
Ahoj.
Ano E46 je pěkná, obzvláště coupe s Mpaketem, ale nemohu souhlasit že je nejkrásnější. S vozy BMW třetí řady dělám už nějakých desetz let, stavím z nich závodní stroje a po pravdě dle mě je stále nejkrásnějším BMW :
1 - 635 Csi
2 - E30M3
3 - E34M5
4 - E21M3
To jsou podle mě základní stavební kameny BMW, na kterých si BMW vydobylo celou svou slávu. Pokud by jsem se k tomu někdy dostal, rád by jsem připravil i článek, bojím se ale aby to nebylo příslovečné házení hrachu na zeď.
Lukas
|
|
|
A co takový 850 CSi, toje parádička :)
|
|
Moc pěkná recenze. Nejhezčí BMW je pro mě 5 vyráběná ve stejnou dobu.
PS: Mercedes je designově pro páprdy :)
|
|
Az se divim jak malo reakci ten clanek vzbudil, myslel jsem ze e46ka je tady celkem oblibene vozitko. Tezko si pri dnesnich cenach dokazu predstavit lepsi ojete auto (pokud nekdo trva na zadokolce)
Ja mam doma dva exemplare (325ci a 325it). Recenzi jsem psat nechtel, protoze to auto asi vetsina lidi zna. Predchozi majitel kombika bohuzel mirne "votunil" takze se ho ted snazim privezt do puvodniho stavu a potom to lehce upravim podle vlastniho vkusu (napoveda - vetsina uprav bude smerovat pod kapotu).
Mam v planu o tom napsat kratkou reportaz.
Takhle to vypada dneska - www.pazouti.com/cars/w13.jpg
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Zkušenosti: Malé „zlé“ béemvé 323i (E46)
|