Komentáře ke článku: Test: Škoda Roomster Style 1.4 16V 63kW (ze dne 08.10.2006, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
Dako mi uniklo, ze o co autorovi vlastne islo. V minulom clanku o Roomstri sa iny autor stazoval na to, ze hlavne motor 1,2 HTP je slabsi ako slaby. Toto ma byt asi reakcia... Beriem, ze to auto nie je uplny hnoj ale to z dnesnych "normalnych" aut asi nie je ziadne. Ale co dalej? Toto nie je clanok ale vykrik do tmy.
|
|
|
No posledně to byla skoro zdrcující kritika Roomsteru - a to si žádný prodejce nemůže nechat líbit ...
Ne, vážně - poslední článek se do škody opřel asi oprávněně, protože ten motor 1.2 do Roomsteru prostě nepatří (a ještě to označit SPORT) - to je prostě věc, ktrou si škodovka hodně ublížila, ale na druhou stranu si nemyslím, že by škoda byla šunt - prostě fabka se mi nelíbí, oktávka docela jo, uvažoval jsem o ní. V SuperBu jsem seděl v té nejlevnější variantě a taky si myslí, že do vozu této třídy už prostě plast na palubce nepatří. Škoda se (minimálně cenou) snaží tvářit jako kvalitní výrobce, marketingově pořád IMHO velké chyby, ale asi bych si u ní auto vybral - kdyby nebyla tak drahá, tak bych asi i bral oktávku 1.9TDI
|
|
|
Další co nepochopil o co kráčí :( Motor podobných kvalit najdete v novém Punto, Corse i v ostatních značkách, nikde nepozoruji podobné flame jako u HTP. Dále, motor 1.2 HTP bude dostačovat takovým lidem, kteří jezdí z králikárny na Proseku na chatu na Slapy apod. Dále, v nabídce Roomsteru najdete motory ve výkonovém spektru 47kW - 77kW. Nikdo nikoho nenutí koupit 1.2 HTP.
|
|
|
Jenže Roomster si hraje na něco víc - HTP mě neuráží ve voze typu fabie - prostě pro starší/kliďase je to použitelné vozidlo - asi se moc nebude předjíždět, ale na našich okrskách v pohodě. Roomster je představován trochu výše a tam už prostě IMHO není tento motor to pravé (už vůbec ne v předváděcích vozech) - když to dovedu ad absurdum, proč ho pak nedat do SuperBa - konečně jsou i manažeři kliďasové, kterým stačí jezdit 80 a vlastně jezdí maximálně na Slapy na chatu jednou za týden ...
Ne v roomsteru mělo být IMHO minimum cca 55kW a rozumných by bylo těch 65-70kW. Výsledkem jsou pak recenze jako zde na D-fens - kdo jel s tímto motorem, skoro automaticky řekne Roomster? děkuji ne. To, že mě to nikdo nenutí kupovat je pravda, ale zákazník (a trh) přeci ne vždy jedná racionálně a od toho je marketing, aby o tomhle přemýšlel.
|
|
|
Přece nikdo nikoho nenutí, aby si 1,2 HTP kupovali. Je to jen pro rozšíření nabídky - a to není nikdy na škodu! - já, jako zákazník, mám další možnost volby...
Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde - kdyby tam škodovka 1,2 agregát nedala, hned by se na ni někteří sesypali, že Renault Kangoo i Fiat Doblo 1,2 mají, tak proč ne škodovka?!?
Znám plno řidičů, kteří opravdu nezávodí a chcou něco na přepravu méně skladných věcí, tak proč jim HTPéčko nedopřát? Vždyť kolik lidí jezdí v autech s mnohem nižším výkonem a taky se nic neděje...
|
|
|
S nizsim vykonem mozna...ale s Kw/Kg uz by to tak mozna nebylo. Mel sem te moznost jezdit Fabii 1.4 MPI a myslel jsem ze se z toho auta zblaznim...nebrzdi, nejede a je malé. Nevim o kolik je roomster tezsi a kolik si veme klima, ale trivalcovej motor by proste do tohodle auta mel byt zakazany...
|
|
|
Jeden o koze, druhý ...
Už výše jsem psal, že mě opravdu nikdo nenutí ... ale výsledek této akce je, že roomster možná je, možná není povedený, ale skoro každý, kdo se sveze v této verzi bude mít blbý pocit - stojí těch pár zákazníků (kteří by si jinak pořídili s největší pravděpodobností fabku) za pokažené image toho vozu? IMHO nestojí a škoda, která bojuje o renomé spolehlivé a kvalitní značky by tyto věci měla vážit ještě opatrněji než jiné automobilky. A znovu říkám, je to věc názoru, ale stejně jako do Oktávky a Superblba už IMO tento motor do roomsteru nepatří.
|
|
|
Proc srovnavat Roomstera s R. Kangoo nebo F. Doblo? Jedna se o zcela jina auta jinych trid. Podobne tak Berlingo/Partner.
Je pravda, ze ze sveho okoli neznam nikoho, kdo by v motorizaci HPT 1.2 zminovane vozy provozoval. Dokonce, motorizace u Berlingo/Partner zacina az od 1.4, coz mimochodem tez stoji za pekne hovno.
|
|
|
Jaký různý auta různých tříd?
Všechno jsou to vysoký kraksny s obrovským čelním odporem, aby se mohlo říci, že je to prostorné vozidlo, když máte půl metru nad hlavou...a aby to bylo luxusní i pro ty, co mají v prdeli vši, tak je tam spousta plastových "vychytávek", který zatloukají další hřebík do rakve tím, že zvyšují hmotnost. A to už nemluvím o věcech, jako je klimatizace, která aktivně otupí i daleko silnější motory než je 1,2HTP od Schade nebo 1,2 od FIATu.
|
|
|
To autor : Já myslím že jádro pudla je trochu někde jinde - Roomster je prostě nějaký auto,v podstatě průměrný auto, který si nějaký kupce najde. Problém je že v čechách se z každého prdu škodovky dělá málem světová revoluce a PR nalejvárna Škody auto je dost nechutná - a to jak množstvím tak praktikami...
|
|
No, doufam, ze za tenhle clanek Dfens alespon od skody dostal slusne zaplaceno. Jinak fakt nechapu, co tu tohle trapne PR dela.
Skoda je smejd pro socky!
|
|
|
nekdo je socka financni, ty si socka dusevni.
|
|
|
Jako obvykle, potrefena husa se zase ozvala :-) Jen me bavi, ze se proti mne obratil termin, ktery jsem pred lety po netu zacal sam rozsirovat: "dusevni socka" :-))))) Tak zalez zpatky do diry socane! :-) Nudis :-)
|
|
|
|
Nemas holku, nemas kamarady. A je to videt.
|
|
|
Takze kdyz nekdo kritizuje skodovku, tak "Nema holku, nema kamarady"? Tak ti nevim, jestli ma vetsi problem Karel nebo ty :-) Vidim to tak, ze mate slusny mindrak oba :-)
|
|
|
Zase jeden co to nepochopil. Prvním implulzem byla věta "škoda je šmejd pro socky". Když se nad touto větou zamyslím, tak mi vyjde sdělení, že kdo je potenciální kupec škodovky, je automaticky socka. To je samozřejmě nesmysl, socky tvoří pouze část zákazníků, ktří pokukují maximálně tak po škodě 105 fdemolici, tu největší část tvoří fandové značky nebo lidi, kteří zkrátka mají rádi "české" výrobky a pak ještě firemní flotily. Na to reagoval celkem trefně Nerf "někdo je socka finanční, někdo duševní" a píchl tímto do vosího hnízda. Pak byl další trapný pokus o potrefené huse a pomalu to došlo až sem. Škoda, že administrátoři nemají dostatek sil čistit diskuze od takových nicneříkajících výkřiků do tmy - třeba toho na počátku tohoto vlákna. Pak to tu upadá do úrovně diskuze na idnes.
P.S. sám Škodovku nevlastním a ani nikdy nebudu, její aute se mi prostě nelíbí.
|
|
|
Jsem do morku kostí fanda vozů Made in Sweden, (vlastním jedno takové dělo ve verzi Hirsch) ale služebně používám Fabii HaTaPata-Praktik. Naprosto objektivne prohlašuji, že toto vozidlo splňuje všechno, co od něj je očekáváno, tedy spolehlivě a levně odveze náklad z místa A do B. a jeho splolehlivost nijak nevybočuje z běžného průměru. Tečka. Nechte si prosím urážky; to že někdo používá škodovku a je s ní spokojený snad do prčic není měřítkem jeho intelektu. Tyhle debaty jsou liché a často ubohé. Názor že škoda je auto pro socany ani nebudu komentovat... To je prostě škoda slov.
|
|
|
Já jsem fanda zámořských vozů a naprosto objektivně prohlašuji, že toto vozidlo je svou spolehlivostí naprostý průser. Třetí fabka v rodině a potřetí nadprůměrné problémy, které bych byl ochoten odpustit 10 let staré ojetině se 150 tisíci na tacho, ale ne 3 roky starému autu s nájezdem 60 tisíc.
Že někdo používá Škodovku a je spokojenej není měřítkem jeho intelektu, pokud však začne všechny okolo přesvědčovat, jak úžasný auto si koupil, jak je perfektní, že jeho kabely v kufru se vezou pohodlně (a trapně zamlčí, že pasažéři na zadních sedadlech trpí), že s 1.2HTP jezdí běžně 160 po dálnici nebo Oktávka TDI 66kW jezdí 220km/hod při aktuální spotřebě 4l nafty (a takových jsem již zažil mnoho), jak jsou na to levný náhradní díly a podobný nesmysly, to opravdu měřítko intelektu JE.
|
|
|
Hehehe, pokud se nezajímáš odkud ty náhradní díly jsou, pak opravdu můžou být i levný. Stačí se podívat na statistiky krádeží, no a někde ty škodovky končit musí, že? ;o))) Ale jednou tak může skončit i ta tvoje ;o)))
|
|
Pochvalit skodofku a tady na tom webu. No nazdar. To bude zase mela.
Autor si neuvedomil, ze Wartburg rok vyroby 1985, Opel Astra f plynu r.v. 1992 apod. jsou proste ty nejhustsi kchary a skodofky proste nemohou jejich kvalit nikdy dosahnout.
To uz je jednodussi vysvetlit tchorovi, ze kurnik plnej slepic je prima spolecnost, kam se chodi ve smokingu...
|
|
Chtěl jsem reagovat už u minulýho článku o Roomsteru, ale množství příspěvků mě poněkud odradilo. Moje moudro by si totiž nepřečetlo ani 5% individuí, majících na svědomí většinu tamních úchylných příspěvků.
Ale pronejprv formality: Prohlašuji že nejsem zakukleným agentem ŠA, ani jejím zaměstnancem, ani nejsem s touto firmou v jiném pracovně-právním poměru.
Začnu poněkud od lesa. ŠR patří do skorododávkoidní kategorie jako berlingo a spol. A´t už máte na tyto vozy názor jakýkoliv, většina z nás musí uznat, že ŠR je designem v této kategorii unikátní. Někdo bude tvrdit že je hnusná, jinému se líbí. Každopádně je jiná. Hodnotit její design z jakéhokoliv jiného hlediska je pouze hádání se jestli jsou hezčí blondýny nebo brunety.
Nyní k cenám. Pokud se podíváte na zmiňované berlingo, nelze si nevšimnout, že i za social edition s 1,4 55kW chtěj skoro 400T. Což se příliš neliší od ŠR 1,4 63kw za podobnej peníz (výbava style). Takže cenově žádnej rozdíl. O 1,2 se nemá cenu zmiňovat – naprostá většina normálních lidí ví že jde o trik „již od“. A k „dostatečnosti“ motoru k danému vozu mám dvě poznámky:
1) jde o podobnej trik jako „již od“, kterej využívaj sociálně slabší skupiny, a ti kdo ten výkon skutečně nepotřebujou. Víte proč nad tímhle kroutěj hlavou jen joudové? Zkušenější to znaj od většiny ostatních automobilek... Myslíte si že na tom bude ŠR s tímhle motorem hůř než o párset kilo těžší galaxy se 100k? Pažout 307 sw s 1,6 80k nebo dokonce fiat multipla s podobnou šestnáctkou?
2) až donedávna jsme jezdili š105 o výkonu nula nic a dalo se to. Teď když má auto pod 100k/t tak cucáci co jim teče mlíko po bradě řvou že to nejede....
A moje poslední, ale nejdůležitější poznámka – ty předchozí řeči klidně můžete ignorovat, jde v podstatě „jen“ o moje názory a lze nad nimi mávnout rukou. To co ale teď napíšu by si měli většina chytráků (těch s kecama o spotřebě) laserem vypálit do mozku. Fyzici teď zavřou oči a budou si v duchu počítat diferenciální rovnice (hodlám to zjednodušit aby to pochopil i ten největší eman – třeba ten co napsal: „Boha jeho, 10 litrů na dálnici? Snad není pravda, to nežere moje dvoulitrová Laguna ani ve městě, a to je o 10 let starší... holt zlatý český ručičky, ty dokážou vždycky zbastlit něco naprosto neuvěřitelnýho :)“
v úvodu pár pravidel:
1) v reálném životě (ač je to překvapivé) fyzika funguje
2) u motorů (ač i to se může zdát překvapivé) fyzika funguje
3) pokud se bavíme o spotřebě, bavíme se o zákonu zachování energie
Debaty o spotřebě jsou mor (především) českých autowebů. V tisících debatách se probírá „jak je možné, že má daný motor takovou spotřebu“. Pokusím se alespoň naznačit řešení těm, kdo při hodinách fyziky na zš spali....
Jak už jsem psal v bodu 3, debata o spotřebě je debata o energiích – na jedné straně energie ve formě spáleného paliva, na straně druhé vykonaná práce. Zjednodušeně řečeno – má-li vůz 150kW a my těch 150kW využíváme, bude mít větší spotřebu než auto o výkonu 80kW.
Těch 80 nebo 150kW říkají, jaké množství energie (ve formě spáleného paliva potřebujeme). Zde se dostáváme k jádru pudla o debatě šr – pokud u jednoho vozu potřebujete pro pohyb po městě 47kW (maximum) a u jiného stačí 40kW (i když motor disponuje 100kW), bude u druhého motoru pochopitelně nižší spotřeba.
Spotřeba jakéhokoliv motoru tedy závisí na celé řadě parametrů – většina z nás tuší o hmotnosti vozu, sem tam někdo ví o odporu vzduchu a jen málokdo si vzpomene na valivý odpor. Jen pro info – kdysi jsem zkoušel 2 fábie s identickým motorem, který se spotřebou lišily o cca 2l. První byla v „social edition na 14“ 165kách, druhá v plný polní na 17“ 205kách.
K tomu je ještě připojit pár drobností (ad např. scatter a jeho laguna, nebo dick a jeho Voyager, r.v.1993)
- nikdy nesrovnávejte spotřeby různě starých vozů. Je to nesmysl – starší motory nemusely plnit celou řadu předpisů (především emisních), tudíž celkový výkon dosažený z daného objemu (a pochopitelně i spotřeba) jsou někde jinde... Nostalgikové zmáčknou v oku slzu a vzpomenou fordovu 1,8 96kW (od r 90!)
- nikdy nesrovnávejte různé režimy jízdy (pro někoho je jeho jízda dynamická, jiný by tak nejel ani na pohřeb). A právě dynamika jízdy (využívání těch kW) je klíčem ke spotřebě. Záleží i na tom, jak kdo umí využívat parametry motoru (průběh krouťáku, odstupňování převodovky...)
- nikdy nesrovnávejte benzín a diesel (dick a Voyager, r.v.1993, 2,5TD z Alfy) vyšší účinnost dieselu (cca 10bt a 15-20s turbem) a především jiná charakteristika motoru neumožňujou takovéto srovnávání...
Pokud jste dočetli až sem, tak si možná říkáte – proč to vůbec psal? Tohle my přece víme... Ano člověk to podvědomě zná, ale přesto sem píší lidé bláboly typu:
„Nissan Primera, 2.0 benzin, 96kw - 10 litru na dalnici mi to zere pri 200kmph“
„Ufff, s touhle spotrebou jsem mel nenazranou nadupanou ameriku s turbem z poloviny 80 let.“
A ještě drobnost – vzkaz pro jestera a jeho „odborný rozbor motoru 1,2“ (+pro d-fense). Motory 1,2 jsou (uf byly) dva. První (slabší) byl původem vw, ty dva silnější jsou opravdu z česany. A jen tak mimochodem – ten motor je projektovanej na cca 60 kw. Proč má tolik kolik má určitě nemusím nikomu vykládat :-((
|
|
|
1) Výkon nerovná se příkon.
2) Berlinbo s 75k 1.4 a Klimatizací 387 500
3) Škodovka nikdy nemá plnou polní, protože by v ní stála jako Audi a kromě toho některá výbava není ani za příplatek.
Mluvit tu o turbomotorech a zběsilé akceleraci a jízdních stylech je sice bezvadný, ale auta co má těžiště metr nad silnicí, přední nápravu s fabky a nejsilnější motor tušim 75 koní v pohřebnim průvodu se to netýká. S tou hmotností patrně soudruzi v NDR mají papírové plechy, ale to sem nepatří.
Tady se totiž podnikatele týká Turbodehet, což je v Berlingu za 450 s klimou a rodiny by se měl týkat 1,6 16V nebo taky HDi, podle počtu kilometrů, což je něco co s naloženym autem může hnout.
Je sice pravda, že se můžu v tom velkém prostoru protahovat, když už jedu takovou dobu, ale všechno jednou omrzí, i výhled z okýnka.
Jenže pro podnikatele je ta prosklená kukaň vzadu sebevražda a rodina na tyhle kecy o pohodlí může naletět jen, když nikdy neseděla v ničem jiném, než je Š120 a podobné vraky. Jistě, proti staré Octavii je to jistě pokrok, že člověk vzadu nesedí v předklonu s koleny na břiše, ale ruku na srdce , do pohodlí leckterého postaršího sedanu to má hodně daleko.
Pro ty méně chápavé, srovnávám ceníkové ceny.
Někomu holt nepomůže ani ten laséééér.
|
|
|
Roomster Style
1.4 63kW 399 900,-
1.4TDI 59 kW 464 900,-
Berlingo Leader
1.4 55kW 396 500,-
1.6 HDI 66kW 460 400,-
Cenový rozdíl při sronatelné výbavě je minimální. Záměrně opomíjím fakt, že Berlingo Leader má základ v rozvrzané dodávce, Roomster je svým zaměřením někde jinde, kvalitou zpracování atd. Doporučuji návštěvu prodejců, usedni do obou vozů a rozdíl uvidíš okamžitě.
|
|
|
Ach jo... Jenomze do ty rozvrzany dodavky za pomoci jesterky s prehledem nalozim paletu s technologii a vyvezu ji na Jested. S lepsim posezem, lepsim vyhledem, s mistem pro hlavu i kolena a s dvermi ktere nenavrhoval pacient z Bohnic. Fakt doporucuji porovnat oba vozy, rozdil vidi kazdy kdo neni Skoda jehovista.
|
|
|
Kdo chce rozvrzanou dodávkou vozit palety na Ještěd koupí Berlingo. Kdo chce rodinné mini MPV koupí si Roomster. Kdo chce rozvrzanou dodávkou vozit palety na Ještěd i s rodinou koupí si Berlingo, neb Roomster mu tuto službu neposkytne. Máš pravdu, že rozdíl vidí opravdu každý.
|
|
|
Berlingo je rozvrzaná dodávka asi jako já poslanec.
Roomster neni rodiné MPV, ale pokus o low cost echtě inovative wagen. Rodiné MPV je třeba Picaso, nebo nové Picaso, nebo Espace, nebo Zafira,nebo Sharan. Tohle je leda hovadina. A když se tak dívám do interieru, tak ještě strakatá hovadina. Fakt pokus o vtip, takový renault Kangoo, ale dražší, bez výbavy a bez zkušeností.
http://news.auto.cz/frankfurt-2005/renault-kangoo-2006-do-devateho-roku-s-faceliftem.html
Rozdíl fakt vidí každý, třeba na 6 let starym Partnerovi, z kterýho upadalo akorát pár plastrovejch fičurek, rupla jednou přední pružina, protože s tím někdo jezdil cross a jinak se do něj leje akorát nafta a olej. To je to, co je vidět. Kecy nemaj smysl a jestli technologie v podání Škodovky znamená, že užitná hodnota a standardní výbava je stejná jako před 10ti lety, akorát se řekne, že je to super a inovativní, nafasuje se 400k čechokreditů a výsledek je pocit, že mám nový auto... fujtajbl.
Nemáte ve SM co dělat, že píšete už i na Blogy ?
|
|
|
Hned prní věta z tvého odkazu je velmi pěkná a proto jí sem zkopíruji, neb pěkně vystihuje základ vozů Kangoo, Partner a Berlingo :))))
"V roce 1997 uvedl Renault na trh svůj model na hranici osobního kombi a malé užitkové dodávky."
Máš pravdu, že Roomster opravdu není rodinné MPV, ale mini MPV, konkurují mu Modus, Meriva, Colt. Srovnávat ho s Espacem a Sharanem opravdu nejde.
Každý kdo nepíše Roomster s HTP shit je ze SM?
|
|
|
Renault je státní automobilka a nevím o tom, že by Kangoo mělo tolik společného s PSA.
1997 a 2006 je pokud dobře počítám 9 let... ať se dívám, jak chci , nikde těch 9 let rozdílu u Roomstru nevidim.
Mini MPV je asi stejná hovadina jako Minilimuzína.
Ne, jsou lidé, kteří si to jen tiše myslí a jiní, kterí to dokonce považují za dobrý nápad, že prý se rozšíří paleta motorů a podobné hovadiny.
To tam rovnou můžou dávat šlapky, aby měl zákazník opravdu možnost volby. Co takhle levnější verze bez dveří, kdy by zákazník nalezl oknem ?
|
|
|
Vážený pane chytrý vectore. Neznám sice vaši pravou identitu, ale předpokládám že opravdu budete poslanec (imho za KSČSSD). Nikdo jiný, snad kromě ředitele zeměkoule, nemůže mít v tak krátkém threadu tolik chytrých připomínek.
Ale abych byl konkrétní - nechápu proč vám přijde mini mpv hovadina. Sám bych byl ideální zákazník (pokud bych tedy neměl větší firemní auto). Mám rodinu a rádi si s manželkou občas vyjedeme na kolech. Nic víc nic míň. Když se podívám do ceníků vámi zmiňovaných konkurentů (zaifra, sharan, picaso, espace) začínají cenami zcela někde jinde.
Ve srovnání s roomsterem je opravdu berlingo rozvrzaná dodávka. Pokud vám to nepřijde při pohledu do interiéru, pak doporučuji navštívit kvalitního očního lékaře. Aby ani ostatní čtenáři nebyli ochuzeni o oční vadu vectora, přidám i přímé linky:
Citrioen:
http://www.citroen.cz/fotogalerie.asp?typ=berlingo_os
roomster
http://www.skoda-auto.com/cze/model/roomster/discovery/360int/
O bezpečnosti (z kontrukčního hlediska je 9let milénium) se už vůbec nemá cenu zmiňovat.
A ještě k motoru 1,2HTP - ano chápu že "mladý a dynamický" jedinec s nickem vyjadřujícím náklonnost s akčním provedením saabu považuje motor o daných parametrech za směšný. Před pár lety jsem nebyl jiný - auto s méne něž 100k/t jsem odmítal řídit a zatáčka projetá bez blikajícího esp byla považována za prohru. Ale i já jsem si v té době uvědomoval že se mnou na této planetě žijí i lidé, kteří 80km/h považují za hranici svých sil a 130km/h na dálnici je pro ně na úrovni cesty k proxima centauri. A právě tito lidé tento motor považují za více než dostačující. Když si k tomu přidáte nižší povinné ručení a velký úložný prostor, jde o ideální auto pro české chalupáře. Možná to současná mladá dynamická generace (odkojená PSP, TCP/IP, DVD a OPSM) nechápe, ale na této planetě s nimi žijí i lidé, pro něž je vrcholem týdne odvoz pěti přepravek jablek z chalupy do panelákového 2+1. A k tomu jim pár km okresek a roomster s 47kW bohatě postačí...
|
|
|
Výstižné. Nekoukaje na vkus, motorizace či kvalitu interiéru, vypíchnul bych asi ten nejpodstatnejší rozdíl mezi Berlingem a Roomsterem:
Z kontrukčního hlediska je 9 let milénium.
|
|
|
Když na to nemáš, tak nekomentuj. Zkrat mezi malym a velkym mozkem u tebe způsobil, že začneš vykřikovat, že každej, kdo má jinej názor je komunista. Komunisty nasnašim a to skoro stejně, jako chytráky ,jako seš ty.
9 let je milénium ? Vážně ? Tak mi je ukaž ... dělej, ukaž mi kde sou.. ukaž mi o milenium lepší dynamiku jízdy, o milenium lepší držení v zatáčkách, kratší brzdnou dráhu, větší prostor, lepší výbavu za lepší cenu, výsledky crash testů, kde deset let starý auto od PSA utrpí od téhle revoluční novinky drtivou porážku...
nemáš co ? máš akorát blbý kecy.
Bednu jablek budou do panélákovýho 2und1 vozit asi celej život, protože když vyhoděj 400kolíků za paštiku, co se s ní daj akorát vozit jabka, asi jim moc peněz nezbude. Kromě toho bedna jablek se dá odvézt i v trabantu, nebo ve Favoritu. Na to nepotřebuju mini MPV. Zrovna jako ty nepotřebuješ mini MPV, ale vyšetřit.
Rádi si občas vyjedete na kolech.. zvláštní, víš, že mě se vejdou dvě kola a věci do 3DV Peugeotu 306 ?
Že seš mimo realitu ti nevyčítám, ale že reješ do druhejch, to mi vadí.
Jo to víš, opravdový MPV je cenově trochu někde jinde.. proto, když nepovažujem za super nápad dát skoro mega do auta, kupujeme starší víš. Ale ty chceš nové spolehlivé a konstrukčně skvělé... o milenium dál.
No alespoň vidíme, pro koho ten šrot vyráběj.
K očními fakt nepotřebuju, spíš ty potřebuješ někdy posadit do auta.
|
|
|
Je zajímavý, že kdo nesouhlasí s vektorem, tal "na to nemá". On je totiž ředitel zeměkoule a zbytek civilizace se s ním nemůže srovnávat.
K těm 9 letům - kdyby ten člověk chodil pořádne do zš a naučil se číst, přečetl by si, že jsem zmiňoval 9 let z hlediska bezpečnosti. o výbavě (a pod) nebyla řeč. Zbytek zaregistruje i mentálně postižený řidič
(lepší ovladatelnost, lepší držení v zatáčkách...)
K dynamice se nemá cenu vyjadřovat - snad i vector ví, že záleží na použitým motoru. A ke crash testům - dočkáš se, neboj...
S bednou jablek jsi to nepochopil, ale to nevadí, čekal jsem to.
A že se vejdou kola do P306 :))) ty seš prostě komik...
Kola se vejdou i do matize, základní otázkou je jak. Pokud tě bavěj puzzle a mechanický hlavolamy, pak si klidně rvi kolo třeba do P306.
BTW - víš co mě přijde komický? Já chápu tvůj úhel pohledu, ale zároveň mě fascinuje, jak jseš "zaseklej". Vše vidíš jen ze svýho úhlu a odmítáš chápat cokoliv co se neslučuje s tvým názorem.
Ideálně to bylo vidět u komentáře (10.10.2006 16:33:18) - spousta keců, ale se tam ptala ta ženská, tak najednou ticho po pěšině. Ono totiž dělat mistra světa s teorií dokáže každej, k tomu, aby byl člověk schopnej poradit potřebuje znalosti. A ty ti očividně chyběj...
|
|
|
Ty seš fakt komik, maslíš, že mám čas reagovat na kdejakou blbost a že se ke všem komentářům pravidelně vracim ?
Puzzle mě nevaví, takže sundám přední kolo , hodim tam jedno kolo, na něj hadr a druhý.
Vejdou říkám vejdou !!! Jako že pohodlně a ne, že se tam daj nacpat. Zas komentuješ něco, co si v životě neviděl. To nemluvïm o dlouhý 306 co se dá pořídit do 150 se slušnym motorem klimou. Co rozhodně nebude zrezlá ani žádnej vrak. Takovejch aut sou mraky.
Z hlediska bezpečnosti není, když to někam pleskneš, nebo někdo do tebe, že máš o kousek větší šanci to přežít. (pokud ti ovšem zbude na pytle a nekoupíš si ¨hlavně NOVÝ auto") tomu se totiž říká pasivní bezpečnost víš. Tomu zbytku, co podle tebe zaregistruje mentálně postižený řidič se říká aktivní bezpečnost. Je vidět, že dementy, co kupují Roomster to nezajímá. Pro tebe je asi vyhýbací manévr něco co provozují v Bohnicích na lůžku.
Bohužel naprostá většina "řidičů" na našich silnicích naprosto netuší co to jsou jízdní vlastnosti a řídit prostě neumí a nikdy nebude.
Jistě, že záleží na použitém motoru, ale jde o to, že použitelný motor v Roomsteru ho posune cenově někam uplně jinam. On je totiž potřeba nejen ten motor. Vývava ala holobyt jan proto, abych měl na "TDičko vole" není zrovna ideální postup.
Když se dobře podíváš na srovnávací "testy" uvidíš hezky zamaskované rozdíly v kategoriích, posunuté ceny, záměrné hodnocení verzí, které proti sobě vycházejí uplně jinak... krásná manipulace.
Třeba v posledním Auto TIPu se můžeš dočíst, že když srovnáš 1,9TDi Roomster s dieselovou konkurencí, je Roomster, nejlevnější, nejrychlejší, nejdynamičtější a má proti ostatním variabilní prostor.
Kdo může prosímtě na takové kecy skočit ?
Ano, většina populace se se mnou nemůže srovnávat a co jako? Zrovna tak existují lidé s kterými se nemůžu srovnávat já. Se řízením zeměkoule to nemá nic společného. Spíš s IQ, všeobecným přehledem a v tomto případě s technickými znalostmi.... možná také se znalostmi marketingu. (i když marketing je pro tohle jednoduché vymývání mozku příliš honosný pojem)
Kdyžtak si to přečti několikrát a reakce prosím k tématu a ne jen výkřiky o nejchytřejších lidech na světě.
|
|
|
Se nebojim, těšim se na to milenium.
http://www.euroncap.com/images/results/mini_mpvs/car_234_2005/Citroen%20Berlingo%20Datasheet%202.pdf
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/ratings.php?id1=7
|
|
|
Renault není už tak ortodoxně státní automobilka, bejvávalo dřív. Státní automobilka je spíš VW kde maj podíl spolkový země a stát.
|
|
|
Kdo chce rodinné mini MPV koupí si Roomster. To nemyslíš vážně!!! Přiznám se, díval jsem se po Roomsteru. Dokonce jsem tam zkusil dát 3 sedačky. Každý asi tuší jak to dopadlo:) Koupil jsem Ford Focus C-Max v SRN (fCDTI, fmetle, nahlínách) za cca 18000eurokorun a spokojenost je na všech stranách.
|
|
|
Řeknu vám, proč je pro mne Berlingo/Partner lepší než Roomster. Auto bych využíval jednak jako příležitostně v práci a více jako rodinné.
- Berlingo má o dost větší kufr a co je nejdůležitější - nemá tam ten hnusný práh do kufru.
- Berlingo má možnost mít zadní dvoukřídlé dveře a tak do něj bez problému mohu naložit vysokozdvižným vozíkem paletu (vyzkoušeno).
- Berlingo má boční dveře posuvné a tak je snadnější přístup k sedadlům a nákladu.
- Berlingo je uvnitř širší a tak vzadu mohou relativně pohodlně vedle sebe sedět i 3 dospělí.
- Ceníkové (a asi i skutečné) verze Berlinga jsou levnější a vybavenější.
Nejvíc mne pobavil srovnávací test ve Světě motorů. Závěr byl asi takový, že Roomster vyhrál v podstatě jen v disciplínách jako řízení, řazení, jízdní vlastnosti, Berlingo vyhrálo že je levnější, vybavenější, více uveze, ale vítěz je Roomster - no jasně jsme v Česku. Když jsem se služebním Berlingem najel pár desítek tisíc kilometrů, žádné řízení, řazení a jízdní vlastnosti mne rozhodně nezklamaly...
Pro mne je Roomster naprosto průměrným autem a reklama na něj pouze "polévka ze šutrů".
|
|
|
Pristup k zadnim sedadlum je naopak prakticky nemozny, protoze dvere jsou velmi uzke.
|
|
|
Abych Vas citoval:
... většina z nás musí uznat, že ŠR je designem v této kategorii unikátní. ...
Jo, to skutecne je. Zlepit predek Fobije a zadek Berlinga a jeste tomu dat do zadu siroke otviraci dvere a mohutne okna, to je skutecne unikat ktery ocenuji tri z peti psychiatru. Ja az do ted zil v presvedceni, ze nejlepsi vyhled z auta ma mit ridic a ne cestujici a naklad vzadu...
|
|
|
já myslím,že nejen 3 z 5 psychiatrů.Rozumní lidé to vnímají a nenechávaji si vymýt mozek klamavou reklamou.Toto vozítko u kterého nikdo nepřemýšlel koupí jen zatracený fanda+vlastenec+škodí jehovista v jednom.ještě nám všem ostatním budou ukazovat ten,že oni mají na to koupit moderni technologie a prostor a budou závodit s každým smrtelníkem,který se bude snažit dodržovat předpisy.
|
|
|
2 mad_zed: Oceňuji váš vtipný komentář, ze kterého soudím že jste odborník. Mohl byste mi prosím tedy poradit? Mám rozpočet cca 350t a chtěla bych nové auto, do kterého se mi vejdou kola (jezdíme s kamarádkou rádi na delší cyklotrasy - mimochodem - teď na podzim doporučuji trasu z HK podél labe směr Pardubice - nádhera). Ty kola potřebuji mít uvnitř auta - nedokáži si představit že je zvedám na střechu... Nepotřebuji nic extra výkonného (nejsem žádná závodnice) a tak jsem si vytipovala roomster 1,2 ve výbavě style (motor mě stačí a ve výbavě je všechno co potřebuju - klima a airbagy). V ceníku jsem našla 370, ale čekala jsem že po nasazení svých půvabů mě mimořádná sleva nemine ;-))
Mohl bys mi tedy poradit alternativu?
dík Jana
|
|
|
|
Kde se to dá koupit? Prosím nějaký odkaz - na www.dacia.cz jsem nic takového nenašla...
díky j.
|
|
|
Bohužel až příští rok na jaře...
|
|
|
Podle mých zkušeností je Logan naprosto zoufale zpracovanej a těch závad i na nových autech je nejen moc, ale zcela neuvěřitelné. Rozeberete hlavní brzdový válec a je v něm voda ! Je to vůbec možné ?
Na uplně novém autě nebrzdí zadní brzdy, zapnete sterače a nejdou. Po 10tkm se začnou z palubky linouot podivné zvuky.. někdo zapoměl na 10 šroubů, zato tam dal pytlík od svačiny.
Několik mých přátel si pořídilo vůz od koncesionáře, který někdo nechal po leasu na protiúčet.
http://dealers.peugeot.cz/page.php?page=detail_kit_ojete_pcr&car_id=7785&dealer_code=
|
|
|
Za ten tip na kolo:-)
1. Citroen Xsara Pacasso X1,6 16V - 365.900,- Kč při financování na leasing, jinak o 20.000,- více.
2. Citroen Berlingo 1,4 55kW - 278.500,- Kč na leasing, jinak o 20.000,- více, 1,6 16V s klimou a fmetle je za 369.500 na leasing.
3. Fiat Stilo Multiwagon 1,4 16V 70kW - 386.000,- Kč
4. Fiat Multipla 1,6 16V 76 kW - 385.000,- Kč
5. Fiat Doblo Combi 1,4 57kW - 321.181,- Kč
6. Opel Astra Classic Caravan - 309.900,- Kč
7. Opel Meriva - 344.900,- Kč
Jsou to ceny vyčtené z ceníku oficiálních webů zástupců značek, jednotliví dealeři by mohli ještě něco slevit, možná by se dal najít nějaký zaprášený skladový kousek...
Všechno to jsou auta, která nepotkáte na každém rohu, což v případě Roomsteru nastane nejpozdějí do dvou let.
Osobně mne nejvíc zaujala Opel Astra a taky ta Dacia Logan combi, ta by měla na trh dorazit někdy zjara příštího roku. Vnitřním prostorem strčí do kapsy Octavii II a předpokládaná cena od 250.000,- Kč.
|
|
|
Bylo by zajímavé, kdyby všichni uváděli ceny jednotně, tedy bez, nebo s DPH.
|
|
|
Snažil jsem se dát ceny s DPH. Nějakou mini* s odkazem "cena bez DPH" jsem ani u jedné ceny neobjevil. Je fakt, že ty mé informace jsou hodně orientační a třeba hlavně u Citroenu se na webu jen tak lehce nedozvíte, co za uváděnou cenu vlastně dostanete. Nechtělo se mi trávit hodiny vyhledáváním detailních informací, chtěl jsem udělat jen takový malý výcuc, co vše lze mezi 300.000 - 400.000,- Kč koupit.
|
|
|
Platit budu v hotovosti - nemám ráda dluhy :-((
1. 40T asi neukecám ani kdybych přišla v biknách, co ;-)
2. ošklivější interiér jsem ještě neviděla
3. to samé jako 1)
4. jako 1)
5. na webu fiatu mi ukazuje doblo od 450T :-(
6. nevejde kolo - vyzkoušeo :(
7. mooooc PĚKNÝ - dík za tip...
Ten opel určitě zkusím!!!!
P.
|
|
|
Add 5. Musíte se podívat do užitkových verzí, Doblo které je v osobních verzích je sedmimístné, proto tak drahé. V užitkových je pětimístné, mám ale podezření, že cena je vzhledem k podivné cifře uvedena bez DPH. Nechápu, proč to nemůže být uvedeno jasně a srozumitelně, pak člověk může jásat zbytečně:-)
Někde níže vám ještě radili Hyundai Matrix.
A pokud chcete větší auto jen proto, aby jste nemusela tahat kola na střechu, ale jinak by auto nebylo tak využito, potom bych vám na ta 2 kola doporučil nosič kol na tažné zařízení. Můžete si koupit 3 nebo 5-dveřový kompakt a kola dát na tažné.
Opel Astra, Fiat Stilo, Nisan Almera, Renault Megane,....
|
|
|
Zkuste navštívit prodejce Hondy a nechat si u Jazze sklopit zadní sedačky, možná budete příjemně překvapena. O kvalitách Jazzu asi není třeba diskutovat.
|
|
|
fyzika opravdu funguje. ale aplikovano na spotrebu ponekud jinak nez popisujes. Motor ma svoje minimum merne spotreby (g/kW/h/ot), a to obvykle nekde kolem peaku Mk. Na absolutni spotrebu vynasob otackami. Cimz se dostanes k znamemu triku eko-rally a to podtacet motor. A jestlize na absolutni akceleraci/nebo rychlost na dalnici potrebujes ve meste uspokojivych 40kW z 47 (moc blizko maxima, zere to) nebo z 80 (1/2 = okolo minima merne spotreby) nebo 150 (a tady je to mooc malo, zere to) je rozdil.
poznamka k turbu - turbo meni nasavany objem, pokud je rizeni zvladnute, vyrazne se rozsiri pouzitelne otacky, protoze "dole" to jede jako atmosfera s "malym" objemem.
Na roomsteru mne zarazila jina vec - a to je vyrazna nestabilita zadku pri brzdeni, tomu "F-kovemu" jezdci, co jsme se honili, to cestovalo odhadem o 10 cisel, coz je pro mne neakceptovatelne
|
|
|
vazeny, cast z toho co ste napsal podepisi, ale odmitam abyste zaradil muj vyrok „Nissan Primera, 2.0 benzin, 96kw - 10 litru na dalnici mi to zere pri 200kmph“
mezi blaboly. mam to vyzkousene a zmerene. jestli je 10 litru moc ci malo to necham na vas. za cislem si stojim.
|
|
..mě se nelíbí ten hnusnej design těch palubních desek - velký kulatý budíky s co největším lemem dokola a pokud možno v co nejkřiklavější barvě.. ten kdo tohle prosadil by měl za trest tyhle budíky mít doma naprosto u všeho.. brrr..
to stejný jako dokáží udělat na autě zdařilej facelift a záhy tomu zmršit interiér .. viz Mondeo 200x a vejš po faceliftu..
|
|
Ty škodováci nejsou fakt normální...obrátit během týdne o 100% dokce snad už jen paroubek.
|
|
Já jsem spíš vůbec nepochopil, co nám chtěl autor sdělit. Obvzlášť tu poslední větu jsem četl několikrát za sebou a stále si připadám jak vystřelený péro z gauče. Asi si musím dát nějaký kafe a přečíst to znova od začátku
|
|
.....ve stylu. .........".......Mám Fabii, je čtyři roky stará, má najeto 71 tisíc kilometrů a neustále se mi na ní něco sere. Naposledy to byla vodní pumpa, a druhá sada „kostí“ na přední nápravu a jako zákusek geometrie náprav. Fábie je rozpouštědlo mých snů o novém autě, do kterého se prvních pár let leje jen benzín, olej a voda do ostřikovačů. Do Fábie se už nalilo jedno kompletní topení, dvě geometrie náprav, dva páry stabilizátorů přední nápravy, vodní pumpa, 26 žárovek H4, nové brzdové kotouče (dle servisu když prší, tak se nesmí do kaluží, nebo se nesmí brzdit) a spousta dalšího harampádí, úhrnem bratru kolem 70 tisíc. Nic moc, ale jsou prý horší případy." ...... mě přivádí v úžas snad denně, debilita je prostě nesmrtelná ...... je to stejný případ imbecility, jako bych chtěl já, který má na Fabii po třech letech 120tisíc dělat z tohoto auta boží zázrak, protože ani jedna z výše uvedených poruch mě doposud nepotkala ...... stejně jako dalších 8-kousků stejného vozu, které v podniku používáme. Někteří lidé se určitě nestanou dobrými řidiči ani po letech :-( No, nejspíš ale firemním manažerům doporučím nákup ojeté MAREY, neboť nabývám dojmu, že to bude to správné vozítko od všemohoucího. Jděte do prdele pánové kritici. Omlouvám se za vulgarismy.
|
|
|
rozhodne za vetsi kecy povazuju blabol od prodavace skodovek po tejdnu jezdeni - je to super auto...at mluvi po 4 letech...jen tak pro srovnani
1) kdyz uz neci nazory oznacujes za kecy, mel bys byt objektivni obema smery
2) jak souvisi kritika pomeru kvalita vs. cena produktu s umenim ridit, aka byt dobrym ridicem ?
3) firemni politika nakupu skodovek pomoci skoda leasingu ma trochu jine pozadi nez kvalitu vozu, ale to bys ocividne nepochopil
neber si toho tolik...
|
|
|
Proč bys dělal z tříleté Fabie po 120 tisích zázrak? Měl jsi prostě štěstí, které se mému kusu vyhnulo, nebo je to možná naopak, měl jsem smůlu na kus. Poznámku o šoférských dovednostech přehlédnu, je to blábol a určitě ti to jen ulítlo. Zmínka o zkušenostech s Fábií je naprosto mimo hlavní děj mého článku, je to jen tak na okraj, jako reálno Simply Clever vozu z provozu, samotný článek byl o úplně jiném problému nové Škodovky. Ale ty jistě uhodneš, co je terčem kritiky...
|
|
|
To já mám s fábiemi zkušenosti jen ty nejhorší.žárovky hoří všechny které na to naprojektovali-odpověď autorizovaného servisu byla"je to škodovka,co by jste chtěl".stabilizátor byl před dosažením 40tis.km opravován 2x kamarádovi řekli to se stává.když firma koupila první fabie tak u všech třech kusů praskali čelní skal.šlo o seriovou vadu.ještě blnou zpátečková světla a odchází kabelové svazky motoru.když opomenu neustálé problémy s brzdama tak je to vážně povedená plastová krabička.s těma 120tis. si měl víc štestí,než rozumu
|
|
Tenhle článek je takový ten druh perverzního humoru alá Sasha Baron Cohen alias Borat (Jak szie masz...), kdy všichni myslí, že to je myšleno vážně a ona je to jenom pro naivku jako já těžko pochopitelná pervezní prdel.
Jinak si neumím vysvětlit, co to vlastně má všecko znamenat ...
|
|
Nekdo prede mnou se pokusil dost naivne vysvetlit ty rozdily ve spotrebe, takze asi tak.
1. Ti novinari ze sveta motoru jsou dle meho naprosti bridilove, nepochopili, ze jedou s dychavicnou zdechlinou, nepochopili, ze se jedna o "uzitkovou" verzi v motorizaci pro pani 65 let, ktera si jednou do tydne doveze z nadrazi do sveho kramku zasobu cerstvych kvetin vazicich celkem do nejakych 20 kilo a zkouseli "dynamicky projizdet zatacky a dobrou trakci" .. spadli snad z Marsu ?
2. Pokud mate benzin motor 1,2 a zenete ho na 80% vykonu v maximalnich otackach po dalnici a 2,0 benzin nechate brumlat v optimalnich otackach na 40% vykonu, pak 1,2 dopadne se spotrebou blede, protoze ma v danem rezimu mnohem mensi UCINNOST.
Pokud nekdo videl termosnimky jak rovnomerne vypada horeni smesi pri 40% zatizeni a jak zbesile pri 80% zatizeni a uvazi, ze ve vysokych otackach neni u motoru bez VTEC idealni nastaveni casovani ventilu, vi o cem mluvim.
Na druhou stranu pokud pojedete 90 tkou ustalenym tempem na 5ku, da ta 1,2 jka 2,0 na frak, protoze u 2,0 uz pujde o tak maly vykon, ze se projevi nevyhoda kvantitativni regulace u benzina..vetsi ztraty skrcenim a vetsi odpory (hybe se tam vic a tezsich soucastek).
Dalsi vec je, ze ta 1,2 jka nebyla zajeta a to je taky minus. Obzvlast u tohoto motoru na zabehu zalezi a srovnavat ho se zajetymi je nefer.
Muj verdikt... roomster.. at si to laskave vetknou za klobouk.
|
|
Sednul jsem na predvadecce do toho zazraku a neda mi nezeptat se: Kde je ksakru ten prostor? Vepredu u volantu mam kolem sebe min prostoru nez jsem mel ve Felicii blahe pameti, na zadni sedadla se mela problem naskladat manzelka standartne konfekcnich rozmeru, koexistenci dospele osoby s dvema detskymi sedackami shledavam vzadu nemoznou a kufr taky za moc nestoji... Tak kde je ten room, ten prostor z reklamy ?
|
|
|
Tomáč Marný mi právě vysvětlil, že je to mini MPV a ne MPV. Asi takový jako MPV pro lidi co nemaj na MPV a hrozně žerou reklamy. Už ve Fobii se konstruktér zjevně držel myšlenky, že interiér má člověk ao bklopit, což se projevovalo povětšinou bolestí v pravé holeni, nebo občasným úderem do dveří, je hezké, že se drží stále stejné linie.
|
|
|
Už jsem se ptala nicku mad_zed, ale zatím mi neodpověděl - mohl byste mi prosím na můj dotaz (o pár příspěvků výše) odpovědět vy? tedy - jakou alternativu byste mi doporučoval?
Mimochodem - problémy s holení nebo s ránami do dveří jsem problémy neměla - navím jsetli to s tím souvisí, ale mám 172cm.
jana
|
|
|
http://nissanw.nissan.cz/cgi-bin/sqw1250.cgi/public/bazar/AB_karta.sqw?lng=0&vin=SJNFAAE11U1002133&foto_id=2
|
|
|
Díky za tip - jen se mi nezdá, že by se do toho vešlo kolo, ale určitě to prověřím...
J.
|
|
|
zkuste Hyundai Matrix active 1,6. Co se tyce labske cyklostezky, stejne se musi podel kravina ve Vysoke az na Kunku po silnici a to je porad o zivot...hlavne kvuli strelcum za volantem. Nebo mi utekla nejaka stezka podel Labe?
|
|
|
S tím Matrixem jste mne rybo předběhl. Ale správný vohnout si Hyundai nikdy nekoupí, považoval by to za ústup ze svých (domnělých) společenských pozic. Krásně se mi to potvrdilo, když mi žena vyprávěla, jak její asistentka s manželem (on řadový prodavač) uvažují o nákupu "nového" vozu. Oni si prostě Hyundai nekoupí a nechápou, jak někdo jako my může v něčem takovém jezdit! :-)
|
|
|
tak s tim ja uz se davno smiril. Ja vim sve, auto jezdi dobre a spolehlive. A spis si z takovych delam legraci. Zase me s nejvyssi pravdepodobnosti nepotka prihoda z audi story, pac si hyundaie tezko nekdo vsimne, a kdyz uz tak ho tezko proda a tak to radsi nezkousi.
|
|
|
Omlouvám se za svou neznalost, ale ať hledám jak hledám, nemůžu najít klimu (na 99,9%) je chyba u mě, ale nenašla jsem ji ani v příplatnové výbavě (stydlivník)
:((
co dělám špatně?
http://www.hyundaimotor.cz/sestavte-si/step2.php
J.
|
|
|
skutecne tam neni. Bylo by lepsi jit primo k prodejci, vzhledem k tomu, ze se auto uz nejakou dobu prodava, treba by ji tam dali zadaco (coby sleva).
|
|
|
počkejte si na Dacii Logan, zanedlouho bude k dostání na českém trhu. Pro řidiče se zdravým (nikoliv nemocným a nabubřelým egem) který chápe auto jako prostředek přepravy je to tak akorát..
|
|
|
Mám jen dojem, že Dacia Nova a následně Logan jsou na českém trhu od počátku výroby typu...
|
|
|
Po Dacii Nova nasledovala Dacia Solenza a až poté Dacia Logan, vše sedany, Logan Kombi bude na jaře
|
|
|
Alternativu k čemu ? K Fobii, nebo k Roomstru ?
|
|
A to je co za hovado?
Az budu chtit rozvazet kvetiny po meste, tak zamestnancum urcite koupim tuhle prosklenou picovinu.
... proc sou skodovaci takovy kriplove paneboze...
|
|
>..... "Co se týče kvality zpracování, tak je na tom dle mého názoru Škoda úplně stejně, jako ostatní automobilky, které vyrábějí vozy srovnatelné kategorie ( Renault, Citroen, VW, Peugeot, Toyota, Mazda…atd.)"
Tak s tym nemozem suhlasit. Porovnavat kvalitu zpracovania a materialy nemeckych vozov s japonskymi - tak to nie! Z Nemca krici chlad, ekonomicky vyhodna strohost az jednoduchost, konzervativizmus a akasi bariera medzi tym, co chce firma (pre svoj ekonomicky zisk) a na druhej strane co by chcel (alebo co by sa mohlo ponuknut) zakaznik (-ovi). Japonci myslia na detaily, vyihraju sa s interierom, myslia v kazdom detaile na cloveka a vsetko cloveku akosi automaticky "padne" do ruky a je to este k tomu aj pekne a prijemne. U Nemca sa musim akosi konkretne zamerat, az sustredit, ked chcem nieco v aute pouzit (najst).
Tolko osobne pocity z porovnania Nemci-Japonci.
|
|
No rekneme si, ze i kdyby Schade vyrobila vuz vzhledu Ferrari, jizdnich vlastnosti M5, zpracovanim Bentley, spotrebou Smarta a vykonem Veyronu tak to tady na tom serveru stejne schyta :-D inu doma neni nikdo prorokem. Ale uprimne si myslim, ze o kvalite vozu nejlepe svedci to jak se prodava.
|
|
ABS+MSR+Dual Rate
Airbag řidiče a spolujezdce
Boční airbagy vpředu
Centrál s dálkovým ovládáním
El. okna
El. vyhřívaná zrcátka
Klimatizace ( poloautomatika)
Palubní počítač
Radiopříprava
sory, ale tohle uz je dneska standartni vybava vsech aut tredbi tridy prodavanych pred 5ti lety jako nove. takze nevim co resis
|
|
co by jste chteli, vzdyt je to eMBecko. Kybl ve kterym se zase neda jezdit. (stejne jako predchozi modely felicie, fabia practik,octavia 1 L&K). Ten uzasny prostor, opravdu nechci. Domu jsem koupil starsi galaxy a myslim, ze za cenu rumunstra bych poridil jeste jednoho dalsiho.V plny palbe. Jo a ma nezavisle vyndavaci sedacky (rv.1998) a skoda tuto vymozenost obevila az ted u ROOMmonstra.
Ne, skoda nikdy. Staci mi ty slupky v praci.(schvalne zkuste udelat 400km za den s vasim oblibenym embeckem).
Narazky typu "tak si kup jiny" bohuzel nepruchodne u zamestnavatele.
|
|
Tak to se reportéři z Tipcars pochlapili:
http://auto2.zpravy.cz/clanek_lidovky.php?id_clanek=2149
Že by Schade-Auto přestala platit PR? Zvláštní pozornost zasluhuje veeeelmi optimistický palubní počítač ;o)
|
|
Rád bych získal kontakt na prodejce škodovky , který prodá nový vůz a navíc nový model v základní výbavě se slevou 35.000Kč+ 2.500,- dopravní poplatky výrobce, tj. 37.500. Zvláště v současné době, kdy dle oficiálních informací nestačí výrobce uspokojit poptávku. Ano, měl jsem možnost vidět slevněné roomstery, ale to bylo třeba ze 495.000 na 470.000. Prosím o kontakt na takového prodejce. Toho určitě ukecám na Superba za půl mega.
|
|
Moc hezké, a co takhle Ford Focus Combi, r.v.2007, 1,6 Duratec 74 kW, výbava Trend (6xairbag, clima, počítač, komplet elektrika, ABS+ASR+EBD a dalších xy věcí) a cena 379.000,- Sorry ale ŠKODA SIMPLY NEVER
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Test: Škoda Roomster Style 1.4 16V 63kW
|