D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: V čem chybují bazaroví zákazníci?
    (ze dne 22.03.2015, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 23.03.2015 09:14:54     Reagovat
    Autor: Miluna - Miluna
    Titulek:prosím
    pane Felman, už sem raději nic nepište, v hospodě mezi kamarády nejspíš patříte mezi ,,vodborníky,, tady to působí ale značně nepatřičně

     
    Komentář ze dne: 23.03.2015 10:41:43     Reagovat
    Autor: Childeater - Childeater
    Titulek:Re: prosím
    ...neni to tak hrozny.
    Vzdyt ma prakticky ve vsem pravdu...

     
    Komentář ze dne: 23.03.2015 18:20:02     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Re: prosím
    Tak. Článek sice neobsahuje bůhvíjak převratné objevy, ale jako stručný souhrn všeobecně známých faktů to docela jde. Například aby to někdo, komu tato fakta všeobecně známá ještě nejsou, měl všechno hezky pohromadě na jednom místě.

     
    Komentář ze dne: 25.03.2015 01:38:42     Reagovat
    Autor: Kybrex - Neregistrovaný
    Titulek:Nová auta často stojí za prd
    Mě se článek vcelku líbil. Vzal jsem si z něj totiž to, co sám považuji za poselství pro dnešní dobu (=výrobce aut a stát).
    A to je "nová auta stojí často za prd" > proto si lidi nechávají stará a za druhé "lidi nemají prachy, protože stát krade" > nemůžou si koupit nová auta i když by rádi.

    Ponechme ale politiku stranou. Jsem motorista tělem i duší, řízení je pro mě neskutečná zábava a stejně tak starání se o svých 80 kobyl pod kapotou ve své Felicii 1.3MPi našlápnuté pár vitamíny. O:-) A když si mám vybrat auto, tak od něj chci dvě základní věci:
    1. spolehlivost
    2. jednoduchost
    pak jsou tu další drobnosti, aby se mi líbilo, aby nebyl zbytečně drahý provoz, ale to všechno se dá zahrnout do těch 2 bodů.

    Na Felicii mě vadí jen mizerná kastle, která hnije jak spadlá hruška a strach mám z její bezpečnosti, protože když vás ve feldě naapálí blbec v superbu, jste placatý.

    Ale ohledně motoru? Neznám spolehlivější a hlavně levnější auto s tak krásně jednoduchým, ale přitom promakaným motorem. Ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je krása. Za těch pár let od dob, co jsem si ho jako těžkej student koupil, jsem se vlivem svojí záliby naučil dost věcí a mimo toho, že si téměř všechno spravím sám doma - včetně úkonů jako bylo sundání hlavy. Probedl jsem i určitá vylepšení (tímto děkuji hlavně kamarádovi s přezdívkou Lugosy, co má o feldách web, za jeho cenné rady). Dlouhé trasy jezdím těsně pod 5l/100km, po městě to mám za 6 v létě a do 7 v zimě a to jí nešetřím, rád vyfouknu pavouky z výfuku. :D Pravda udělal jsem dost HW úprav (hlava + vylepšeno od sání po výfuk, zrušení zbytečných systémů zavedených jen díky blbosti joudů z EU a jim podobných) + úprava SW od zkušeného inženýra, který s feldami jezdil závody, a samozřejmě pečlivé seřízení ventilů a výměna vytahaného rozvodu. Výsledek je, že mám doma levné a spolehlivé osobní auto, které mě nikdy nikde nenechalo, jezdím mnohdy levněji než moderní fabie s paskvily typu 1.2HTP a o něco menšími paskvily 1.2TSI a i když výkonově to je slabé autíčko s malým kroutícím momentem, tak fabiím 1.2HTP pravidelně ukazuju záda a s těmi TSI obvykle v pohodě držím krok (ano jsem o pár kil lehčí O:-) ).

    Ale srovnejte náklady na údržbu a spolehlivost nových aut a udržované feldy, kterou majitel už zná a ví, co potřebuje a co vám vyjde? Chci tím jen říct, že místo toho, aby se auta vylepšovala, tak se do nich poslední dobou montují nesmysly, kurvítka a zákazník se opíjí rohlíkem a spoléhá se na jeho nevzdělanost v oboru. Mě osobně se jiné / nové auto vybírá velice těžko a doposud jsem si stále nic nevybral ačkoliv už se dlouho poohlížím.

    Tohle vnímám jako myšlenku, kterou měl článek nastínit. :)

    Komentář ze dne: 23.03.2015 09:37:21     Reagovat
    Autor: Marty... - Marty...
    Titulek:

    Absolutně mě překvapilo, jak dost lidí prahne po TéDéÍčkách nebo po dieselových autech, nejlépe s kufrem, aby se tam vešly rodinné nákupy z Kauflandu, Baumaxu a ještě zbylo místo pro kočárek . Ono je sice pravda, že taková 1.9 v Oktávce je schopna s lehkou nohou jet dálku za 5 litrů, nikdo se však už nedívá na pojistku jak kráva, na kurvítka jménem vstřiky, turbodmychadlo, DPF, setrvačník.... Až se to ozve, tak to bude drahá sranda.

    O to více mě fascinuje, když o tom uvažuje mladá rodina, co žije z platu chlapa a žena z mateřské a přemýšlí o starém dýzlu. Přece nebude jezdit s atmosférou za 7 litrů, když může jezdit za 5 litrů.

    Tento typ zákazníků vozidlo vidí něco jako mikrovlnku nebo ledničku. Která je nemá otravovat, nejlépe sloužit a v třídě A++ žere míň než A.


    výrobci aut - nedám osobně dopustit na starou atmosféru 1.3 MPI. Výkon motoru sice nic moc, ale v porovnání s 1.2 TSI vychází lépe pořád stará atmosféra. Zvuk 1.2 TSI je jak závodní traktor, tah z nízkých otáček mizerný a to turbo při předjíždění "nějak" nefunguje, takže podřadit na čtverec a doufat, že to bude dobrý. Je to sice výdobytek moderní vědy, ale praskající rozvody a omílaná nespolehlivost nepatří mezi příznivé argumenty pro nákup.

    Spíš je problém s jednou skupinou výrobců, která vyniká ve schopnosti vyrobit absolutně podmotorované auto. Po poslední zkušeností s OIII TDI 66 kw (prý tohle patří to střední třídy) na služebce jsem se rozhodl s touhle partou idiotů neztrácet čas.

    Btw turbo funguje, ale pokud dáš do 1400 kg auta 66 kw,1.2 TSI ,tak funguje fyzika. Ale takováhle OIII v kombajnu se kupuje jenom do města, kde to dle recenzí stačí a všechno je ok........a pak něco podobně děsivého nafasuješ na služebku do Francie.

     
    Komentář ze dne: 23.03.2015 17:41:54     Reagovat
    Autor: Romus - Romus
    Titulek:Re:
    Ono srovnávat 1.2 tsi a 1.3 mpi je docela mazec. Ať si autor hodí do té felicie 200-300 kg zátěže a bude ještě s láskou na tsi vzpomínat, nemluvě o nutnosti motor naladit na splnění EURO XY. Já jsem teda poměrně příjemně překvapený z Leona III s 1.2 tsi 81kw.

     
    Komentář ze dne: 23.03.2015 18:57:11     Reagovat
    Autor: steve2924 - steve2924
    Titulek:Re:
    Nemůžete srovnávat jablka s hruškama. Ano 1,2TSI 66kw si do auta o váze OIII pořídí jen blázen nebo masochista.
    Ale pokud si chválím 1,3MPI z Felicie tak to musím porovnat s 1,2TSI ve Fabii a tam už teda rozhodně vychází 1,2TSi výrazně lépe. Ani v Rapidu to není uplná tragedie (pro někoho kdo to má na normální ježdění a nehodlá to nakládat na limit) pořád je to o 100kg lehčí vůz než octa ale tam už bych doporučil sáhnout po silnější variantě.


     
    Komentář ze dne: 24.03.2015 11:55:34     Reagovat
    Autor: Marty... - Marty...
    Titulek:Re: Re:
    Já jsem teda poměrně příjemně překvapený z Leona III s 1.2 tsi 81kw.
    Ano, tohle lze pouvažovat za relativně ucházející motorizaci, se kterou se dá bezpečně předjíždět

    Ano 1,2TSI 66kw si do auta o váze OIII pořídí jen blázen nebo masochista.
    Osobně vidím demenci na straně dodavatele. Moc dobře nerozumím, proč bych se měl za ty přemrštěné peníze, co za to chtějí, starat o to, jestli dodávají funkční výrobek. Tohle jsem ochoten dělat u lowendu typu Kia/Hyundai.

     
    Komentář ze dne: 24.03.2015 12:07:59     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:Re: Re: Re:
    no, funkční výrobek....
    moje první auto byla škoda 105, měla 855 kg a 34kW. z prahy na chalupu (liberecko) se s tím jezdilo za 1:35 s tím, že když jsme jeli v pěti tak se paceřák a jeřmaničák jeli na trojku šedesátkou. v současné době (s tím, že existuje štěrboholská radiála která pět minut ušetří), tam jezdím za 1:20 (dodržuji-li 130 na R10) nebo 1:10 (když tavím co to dá, což jsem prováděl naposledy před třemi lety bo jsem zapomněl něco co jsem potřeboval velmi nutně a velmi rychle). čili nemůžu tvrdit že škoda 120 by byla nějak nefunkční výrobek. a upřímně řečeno, současné nejholobytovější nejslabší oktávce, jakkoli oktávku nepovažuji za žádný zázrak, nesahala stodvacítka ani po kolena.
    čili s princeznováním bych to nehrotil. stopětka byla po tátoj a ten za ni dal čistej plat za dva a půl roku (což by mě teď zaplatit za auto nikdy nenapadlo)

     
    Komentář ze dne: 25.03.2015 06:53:32     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re:
    Kia a Hyundai jsou "low end" uz jen cenou. Ve vsem ostatnim skodiffky vykosti...zacit muzem u sedacek, koncit u brzd. Skodifka je maximalne prumer.

     
    Komentář ze dne: 25.03.2015 09:56:35     Reagovat
    Autor: Marty... - Marty...
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Ano, souhlasím.

    Dovolil jsem si rozčlenění udělat podle ceny. Podle té Škoda do lowendu nepatří Proto u nižší střední z MB za cca 500 kKč nebudu sám rozsvěcet světla, ovládat klimu a startovat klíčkem, když to ostatní na trhu umí (ostatní mimo koncern). Nebo se stejného důvodu považuji 44 kw ve FIII za nefunkční řešení, když výrobce současné generace mé šikmooké fábie dává jako základní motor 69 kW od jejího začátku v roce 2010 a přechozí generace od roku 2005 (tedy 10 let) měla stejně výkonný motor také v základu. Tyto aspekty bohužel kolega výše, který začínal na 105, bohužel přehlédl.

    Na druhou stranu chápu, že muselo stát strašně peněz a času vozidla z MB odladit tak, aby s tím mohl jezdit průměrně i naprostý antitalent.

     
    Komentář ze dne: 25.03.2015 10:37:57     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    ale houby. produkce z MB je samozřejmě předražená (ale jestli se jim to daří prodávat, tak jsou šikovní a nic proti). ohrazoval jsem se proti názorům že "se s tím nedá jezdit, je to nefunkční". to je samozřejmě pitomost. je to laciné auto za hodně peněz, ale funkční bezesporu je a jezdit se s tím dá. na tuzemské trase s běžným provozem a nevelehorským terénem při přiměřeném respektování předepsané maximálky i rozumně bezpečné rychlosti (ta rozumná se rozhodně nerovná předepsané, někdy je výrazně vyšší a jindy výrazně nižší) je zdržení zcela marginální. samozřejmě ego trpí když je pilot takového werku předjížděn Aviemi...

     
    Komentář ze dne: 25.03.2015 10:58:53     Reagovat
    Autor: Marty... - Marty...
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    na tuzemské trase s běžným provozem a nevelehorským terénem


    To je nová informace. DFens před lety psal, že produkce MB je projektovaná, aby dojela do Chovatska a zpátky. Takže nové modely nesmí přes Alpy?:-)

    Ale teď vážně. Samozřejmě, že máš pravdu ta vozidla fungují. Nějak to jede, má to 4 kola, neprší do toho. Na druhou stranu je pravda, že je to daleko od požadavků současného provozu je věc druhá, což vidíme také stejně.

     
    Komentář ze dne: 25.03.2015 11:13:59     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Nikoliv. Existuje více pojetí slova "velehora" ale i kdybychom přijali nejmírnější (2500 m a výše), potom ze základních tras:

    přes Wien na Gratz - projde mírnými zalesněnými horami, spíše podhůřím a to při běžném dálničním profilu, který není o moc horší než na Vysočině.

    přes Linz na Gratz - projede okolo hor, které se velehorám blíží, ale podhůří Totes Gebirge řeší tunely a okraj Ennstalerských Alp rovněž. Hory okolo jsou vyšší, profil dálnice je takřka rovinný (většinou vede údolími).

    přes Mnichov - Salzburg - Villach - projde mírně zvlněným severním pohůřím Alp v Rakousku, větší kopce jsou na Adolfově autobáhnu asi tak tři a není to nic tragického, od Salzburgu se protáhne mezi Tennen Gebirge a Hochkönigem víceméně bez stoupání - klesání, neboť tuney a zařezy do svahů a potom tedy po delším klesání dorazí k velehorám (H. Tauren) a ty podjede dvěma tunely. Je tu převýšení, ale na dlouhé trase.

    Fajnšmekři uhnou stranou a jedou přes Gr.glocknerstrasse a tam mohou otestovat, zda to velehorský terén unese či nikoliv (myslím, že jakákoliv současná produkce to nakonec přeplazí).

     
    Komentář ze dne: 25.03.2015 13:01:18     Reagovat
    Autor: Marty... - Marty...
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Omlouvám se za neznalost, do Chorvatska jsem nikdy nejel a ani se tam nechystám (raději trávím čas v horách či velehorách). Pouze mě pobavila myšlenka, které se by marketing MB jistě rád chytil, že bych disponoval jednou Fabií zde běžné ježdění v kotlině, která při naložení s plynem na podlaze zvládne běžné limity (http://www.auto.cz/skoda-fabia-combi-1-0-mpi-v-zatezovem-testu-uvezla-555-kg-85757) a druhou vhodnou pro cesty do hor, kterou bych doma skladoval pro cestu do Chorvatska.

     
    Komentář ze dne: 25.03.2015 13:18:39     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Současná produkce... no, nevím.

    Rozumná (tedy mj. starší) produkce bez nejmenších problémů. Když jsem tam jel naposled se svým ~15 let starým vozem, míjel jsem mj. MGA -- a jak si hezky svištělo v serpentinách!

    Komentář ze dne: 23.03.2015 11:46:54     Reagovat
    Autor: martinus26 - martinus26
    Titulek:
    A čo tak si nechať auto vpred kupou skontrolovať v autoservise ? Pokial viem tak to oficialne ponukaju aj oficialne servisy, myslíte si že sa im dá veriť ? Alebo sa paktuju s autobazarmi ?

     
    Komentář ze dne: 24.03.2015 08:02:04     Reagovat
    Autor: cyklista - cyklista
    Titulek:Re:
    Není to ono. Servis zběžně zkontroluje auto, některé značky se mohou podívat do elektronické databáze garančních a svolávacích oprav, pečliví změří tloušťku laku, ale volat do servisů uvedených v serisní knížce nebudou a pochybuji, že by někdo z nich třeba zjistil skryté svary na karoserii.
    Suma sumárum - servis podle mě je schopen říct, že auto třeba nemá nějakou fatální závadu a že by najeté km MOHLY odpovídat. Ale profesionálně stočené a upravené auto nemusí poznat.
    Pokud potřebujete opravdu poradit, je dneska několik lidí, kteří se zabývají kontrolou ojetin. Jsou to profesí většinou soudní znalci.
    Třeba pan Tylšar.
    Pokud máte nějakého opravdu dobře známého bazarníka, tak ten vám poradí taky. Přece jenom všichni musí vědět, co za šunty prodávají.

     
    Komentář ze dne: 25.03.2015 13:23:58     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: Re:
    Nicméně ani bazarník nemůže tušit, jestli na jinak fungujícím autě nedojde za hodinu, týden, rok k nějaké větší poruše, neboť ne všechno se projevuje klepáním, pískáním, atd.

    Komentář ze dne: 23.03.2015 13:49:56     Reagovat
    Autor: bad-men - majk.z
    Titulek:Lak...
    Tak, co se týče laku, není to úplně jednoznačné. U některých barev (konkrétně např. vínové odstíny od Škody nebo Renaultu špatně kryjí a třeba i u nových Fordů je celkem dobře vidět rozdíl odstínů mezi plechovými a plastovými díly i u nikdy nebouraných aut.

     
    Komentář ze dne: 24.03.2015 06:22:51     Reagovat
    Autor: bad-men - majk.z
    Titulek:Re: Lak...
    Jen bych chtěl ještě dodat, u Fordu je to díky tomu, že "vodové" barvy, které se dnes používají mají také samy o sobě mizernou kryvost, to není jen u vínové.

    Komentář ze dne: 24.03.2015 19:28:36     Reagovat
    Autor: Michal Lenc - michal.lenc
    Titulek:Podřazování při předjíždění
    Autora překvapuje, že při předjíždění musí podřadit? Technicky vzato nemusí, ale pak bych tomu spíše říkal souběžná jízda v protisměru, než předjížděcí manévr. Obzvláště v 1.2 TSI. Ne, že bych takových lidí nepotkával spousty, ale stejně, napsat to do článku...

     
    Komentář ze dne: 25.03.2015 12:00:54     Reagovat
    Autor: Behemot - Behemot
    Titulek:Re: Podřazování při předjíždění
    No já nevím, já teda při předjíždění nepodřazuju…ale možná to je tím, že tam nemám motorek na pohánění stěračů, ale 2,3 turbo…

     
    Komentář ze dne: 25.03.2015 14:53:25     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Podřazování při předjíždění
    potom nevíš, nač je v autě převodovka...ale do toho se postupně dostaneš, až budeš se svým dvacetiletým sábem jezdit aspoň půl roku, koloušku 8o)
    ...jestli teda dřív nezhavaruje motor, nebo HPT, protože jistě optimalizuješ náklady na provoz a omrdáváš údržbu. teda aspoň na Mobilitě po tobě zůstalo na parkovišti pár kapek černýho svinstva. utíkej se honem podívat, kde máš měrku na olej 8o)

     
    Komentář ze dne: 25.03.2015 15:17:26     Reagovat
    Autor: Behemot - Behemot
    Titulek:Re: Re: Re: Podřazování při předjíždění
    Á, místní jenda zas přišel plantat píčoviny. Po necelým roce mám něco přes 500 km do druhé výměny oleje, což jistě víš naprosto přesně jakej je nájezd jako ekspert na kontrolky s vrtulníčkem, že…opět to budu měnit sám.

     
    Komentář ze dne: 27.03.2015 08:33:22     Reagovat
    Autor: Pavel F. - flajzi
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Podřazování při předjíždění
    Sice Honza ZZR odpověděl svým neomaleným stylem, ale dávám mu za pravdu. Nevím, kolik kW má Váě 2,3 litrový oř, ale pokud chci opravdu předjet a nedělat z toho pomalou souběžnou jízdu, tak podřazuji i u aut, kde mám 250 nebo 300 koní.
    Je to asi o tom, co si každý představuje pod pojmem předjíždět...

     
    Komentář ze dne: 27.03.2015 09:05:45     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Podřazování při předjíždění
    Jde o charakteristiku motoru a konkrétní situaci, nejen o výkon. Ono není potřeba pokaždé hned trhat asfalt. Třeba V8 5.2 s ca 220 k při rychlostech od dejme tomu 120 km/h moc nepodřazuje ani při ostřejším zrychlení (samozjřemě ne plyn na podlahu), zatímco V8 4.0 s ca 300 k si ten měnič odemkne a podřadí, aby měl vyšší otáčky.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2015 16:46:36     Reagovat
    Autor: Behemot - Behemot
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podřazování při předjíždění
    Asi tak. U B234L s turbem už je to jedno pokud jsou otáčky aspoň 2000, důležité je počítat s počátečními pár sekundami než se turbo nejen roztočí, ale hlavně natlačí směs. Ideálně tím že si člověk udělá trochu rozestup, začne zrychlovat ještě než ho protijedoucí auto míjí a při vyjíždění do protisměru má už nejen plnej výkon, ale zároveň i výrazně vyšší rychlost.

    To teda platí obecně jako styl předjíždění blízký ideálu pro libovolnou motorizaci, byť od jistých parametrů vozu už to nemusí být třeba. Ale ty motorky ze sekaček a tradiční předjíždění jejich majitelů stylem teď to honem střihnout do protisměru se stejnou rychlostí jako předjížděný a pak začít 30 sekund zrychlovat, to je o život…

     
    Komentář ze dne: 25.03.2015 13:51:13     Reagovat
    Autor: Marty... - Marty...
    Titulek:Re: Podřazování při předjíždění
    Obzvláště v 1.2 TSI.
    To je trošku daň za plochou křivku točivého momentu. Kdy sice motor působí pocitově silně, ale dál už nic není.

     
    Komentář ze dne: 25.03.2015 15:09:30     Reagovat
    Autor: Behemot - Behemot
    Titulek:Re: Re: Podřazování při předjíždění
    Právě naopak, plochá křivka znamená, že to jede víceméně stále stejně, takže nemusíte během předjíždění podřazovat ani přeřazovat, pokud má motor sám o sobě dostatek výkonu (což v tomto případě nemá a proto musíte stejně podřadit). Ostrý peak má totiž tu blbou vlastnost, že když ho přejedete, tak to najednou zvadne…což je zrovna při předjíždění teda docela průser. B234L táhne pořád v podstatě stejně od 1500 do asi 4500 ot. (a pak to klesá ještě stále docela zvolna do 5000), což na pohodlné předjetí bez problémů stačí a pak teprve můžete začít kvedlat pákou a hledat správný horní převod :-)

    Komentář ze dne: 25.03.2015 09:29:31     Reagovat
    Autor: Metete Utelete - M.U.
    Titulek:Bod 1
    Zaujal mě bod 1 o TDIčkách a chtěl bych k tomu říci:
    Ano, rozumím tomu, že ty diesely jsou smradlavé, zdraví škodlivé a tak. Nicméně já mám svou Felicii 1.9D v kombajnu fakt rád, a to i přesto, že má relativně nízký výkon motoru, který je hodně slyšet (musím říci, že mi ten zvuk imponuje) a o eko provozu se v tomto případě moc hovořit nedá. V bazaru bych ji nekoupil, jakož i cokoli jiného, co má jezdit po silnici (moje důvěra v jakýkoli typ bazaru je prostě nulová), stejně tak bych ji ale ani neprodal. Ta u mě prostě umře. A jen tiše doufám, že neumře z legislativních důvodů. To bych se fakt moc naštval. Ekodaň nezaplacena, ani nevím, kolik by to bylo (mám dojem, že jsem to kdysi zjišťoval a byla by to asi i ta nejnižší, tedy 3 tácy).

    Komentář ze dne: 14.04.2015 14:58:03     Reagovat
    Autor: PavelD - Neregistrovaný
    Titulek:Jedině souhlas!!!
    Naprosto souhlasím s článkem. Koupě auta není to samé jako kupovat mikrovlnku. Pokud chce člověk pořizovat auto měl by se nad koupí pořádně zamyslet, zvlášť pokud ho musí brát na úvěr, protože rodinný prostředky nedovolují koupit novej vyšperkovanej SuperB. Nechápu lidi co zajdou do autobazaru a čekaj, že dostanou za minimální peníze luxusní zboží aniž by věděli co vlastně kupují. Stačí se přece orientovat podle barvy, ceny a najetých kilometrů....

    Komentář ze dne: 30.04.2015 13:58:21     Reagovat
    Autor: Simir - Neregistrovaný
    Titulek:
    Mate pravdu. Lidi dnes nemaji na nic cas, mozna tak roznaset vsude spinu... Ja jsem si pred rokem po 2 mesicnim hledani a zkoumani poridil v AAA Fabii s najetymi 187 000 za 55 000 a jsem do dnesniho dne vic nez spokojenej...

    Komentář ze dne: 03.05.2015 20:10:41     Reagovat
    Autor: on - Neregistrovaný
    Titulek:autobazary
    museli jsme si pořídit ještě jedno auto ohledně dopravy do zaměstnání a každý mě odrazoval od AAA, jaká je to šmela, vybíral jsem tedy v malych autobazarech, v domnění záruky kvality. A jak jsem narazil....vybral jsem si v autobazaru fabii, a do týdne jsem ji vracel, dal jsem ji na kontrolu a obouchana ze vsech stran!

    Komentář ze dne: 13.05.2015 16:08:51     Reagovat
    Autor: Dejf - Neregistrovaný
    Titulek:Poradne vybirat!
    Spatnych zkusenosti je spousta, taky jsem se napalil v jednom nasem lokalnim bazaru. Nechtelo se mi s hledanim moc prcat, protoze jsem na auto spechal... Nejhorsi co sem mohl udelat. Nakonec jsem ho na opravach zaplatil podruhy a toho casu s tim stravenyho.... HROZNY!!! Pred 3 rokama jsem poridil Octavku v Ackach. Vybiral jsem dlouho ale vyplatilo se. Porad drzi a spokojene jezdi...

     
    Komentář ze dne: 21.05.2015 15:02:55     Reagovat
    Autor: rytmus - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Poradne vybirat!
    mám stejnou zkušenost, s mym prvním autem jsem dopadl podobne, kupoval jsem ho od znamejch znamyho a nedopadlo to nejlíp, narval jsem do nej skoro stejnou castku, za kterou jsem ho poridil, pak ho ale celkem vyhodne prodal...ted, kdyz jsem si kupoval své 3. auto, už jsem si dal zalezet, pekne jsem si pockal, a dal si na to cas, v ackach jsem si pak patricne uzival, mam auta rád...

    Komentář ze dne: 05.06.2015 17:02:17     Reagovat
    Autor: Diskotryskobaby - Neregistrovaný
    Titulek:
    To je jasny, ze musite mit poradne skoukli co kupujete. Kdo se na to vzsere nemuze se pak divit ze koupil plechovku. Uspora na cene auta se nakonec prodrazi v opravach. Osobne bych doporucil jit se kouknout nejdriv do Acek a pak porouvnavat konkurenci a hledat lepsi nabidku. Nejsem si ale jistej ze ji nekde najdete...

    Komentář ze dne: 24.07.2015 14:52:16     Reagovat
    Autor: Slávek - Neregistrovaný
    Titulek:
    Ja jsem se asi před 10ti lety pěkně napálil v jednom malém bazaru na okraji Prahy. Od té doby si při nákupu auta dávám velký pozor. Obměňuju auto tak po 3 letech. Poslední jsem pořizoval v AAA a s porovnáním s ostatními bazary, jsou acka na uplne jinej urovni. Priste tam zajedu na protiucet s Passatem znovu...

    Komentář ze dne: 01.09.2015 19:48:14     Reagovat
    Autor: Jidrich - Neregistrovaný
    Titulek:
    Tak lidi obecně mají málo času nato trochu myslet a nenechat se zbytečně napálit. To radši pěkně přeplatěj. Ja kdyz kupuju auto tak mi to trva dyl jak mesic, nez se konecne pro neco rozhodnu po poradne kontrole. Naposled jsem kupoval auto v AAA a pres vsechny negativni komentare co jsem precet musim dat za pravdu tem pozitivnim, prootze v porovnani s ostatnima bazarama jsou Acka fkat na spicce co se tyce kvality aut, vyberu i overitelnosti puvodu.

    Komentář ze dne: 11.09.2015 13:20:46     Reagovat
    Autor: Arnab - Neregistrovaný
    Titulek:
    Dvakrát měř, jendou řež. V tomhle případě 5x prověřuj 1x nakupuj. Při nákupu ojetýho auta je potřeba velké opatrnosti, to je jasné a nejsem první kdo to tu píše. Ale myslím si že se situace zlepšuje a není už tolik podovdníků jako dřív. Třeba ve zmíněných Ačkách si myslím že už má člověk poměrně jistotu i když je třeba taky být opatrný.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2015 13:35:05     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:ale kušte pastelkáři
    já sice chápu, že žrát se musí.....

    Komentář ze dne: 11.09.2015 16:20:55     Reagovat
    Autor: Damian Duveryhodny - Neregistrovaný
    Titulek: Chlapi v diskuzi maji pravdu a vubec nejsou z Acek
    Do dneska mam vztek, kdyz si vzpomenu, jak jsem se nechal napalit v jednom malym bazaru u Prcic a potom jsem doma musel mesic odkladat penezenku do lavoru, protoze denne plakala. Nastesti mi dobry kamarad poradil, abych zajel do acek. Tu moji zdechlou dvakrat bouranou hrobku tam ode me vykoupili, ze jsem na tom tratil jen desitku, pak stocili tacho o dalsich sto tisic kilaku, prirazili k nakupce padesat klacku a jeste ten den to nejakej jouda koupil. A protoze prodejce hned poznal, ze se v autech orientuju a navic jsem mu byl sympatickej, to mi sam rekl, tak mi protekcne ukazal suprovou oktavku v plny palbe po nejakym dedulovi, co s tim skoro nejezdil. Akorat, jak to byl uz hodne starej pan, tak se mu trasly ruce a nohy a tim uplne osoupal volant a pedaly. Ale komu by vadily takovy kosmeticky detaily u cerny kombikovy okty, co ma za deset let najeto jen 89 tisic. Koupil jsem ji a jsem spokojenej. Lepsi auto jsem nikdy nemel. Kdyz na to poradne slapnu, umi dokonce tak zrychlit, ze i v poledne je za mnou noc. Proste rychlost svetla, presne jak rikal prodejce. Takze ja na acka nedam dopustit. Jo a dali mi i privesek na klice ve tvaru takovyho toho mladete od jelena, ted si nemuzu vzpomenout, jak se tomu rika, ale je fakt roztomilej.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2015 17:21:06     Reagovat
    Autor: eviljack - eviljack
    Titulek:Re: Chlapi v diskuzi maji pravdu a vubec nejsou z Acek
    Příběh jak vyšitý z Tuzingfóra, až jsem slzu zamáčkl.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2015 19:18:21     Reagovat
    Autor: Behemot - Behemot
    Titulek:Re: Re: Chlapi v diskuzi maji pravdu a vubec nejsou z Acek
    Todle byl možná zrovna sarkasmus…nápověda je např. ta noc ve dne, když se na to šlápne :D

     
    Komentář ze dne: 12.09.2015 10:51:54     Reagovat
    Autor: eviljack - eviljack
    Titulek:Re: Re: Re: Chlapi v diskuzi maji pravdu a vubec nejsou z Acek
    Aha, tak to jo, a Tuzingfórum je samozřejmě vážná věc :)

    Komentář ze dne: 28.11.2015 22:43:26     Reagovat
    Autor: Jirka - Jirka
    Titulek:Bazar
    Tak trefný článek na téma ojetých aut jsem už dlouho nečetl. Chybí v něm ale jedna rada - když si chcete pořídit ojeté auto, tak buď od bazarníka, co je Váš dobrý známý (neb si nechce udělat ostudu), nebo od seriózního autobazaru, co vozí auta ze západní Evropy. Seriózní znamená, že auta mají dohledatelnou minulost, originál servisní knížku, tachometr s ověřitelnými údaji a přesný popis, zda auto zažilo nějakou újmu (třeba drobnou havárii, v tom případě přesný popis opravy). Sám v takovém autě jezdím už čtvrtý rok a doteď jsem neměl sebemenší motiv na prodávajícího pomyslet v nedobrém. Jsem spokojený, a vím, kam půjdu příště.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.