D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Zaplať zelené autoekodávky
    (ze dne 10.09.2008, autor článku: D-FENS)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 10.09.2008 19:45:12     Reagovat
    Autor: Ebo - Roman
    Titulek:jo no..
    ..i třeba Ford Mondeo 1998 má jen Euro 2 .. zmrdi jsou to.. byla by to stejná prasárna stejně jako je to, že se stanovují poplatky povinného ručení z kubatury motoru...

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 20:54:25     Reagovat
    Autor: vltava - vltava
    Titulek:Re: jo no..
    Jedna pojišťovna už počítá povinné ručení podle výkonu motoru, tak jsem k nim přešel. Dřív za 1896 ccm chtěli kolem 5000, teď za 55 kW platím 2400.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 21:27:09     Reagovat
    Autor: pikacu - pikacu
    Titulek:Re: Re: jo no..
    Já osobně bych rád, aby se pojištění vypočítávalo z reálné hodnoty vozidla (což je pochopitelně v našem prostředí nemožné). Jedině tak by nastala spravedlnost, kdy oprava mého drahého vozidla stojí pochopitelně víc, než oprava staré plečky se stejným obsahem motoru.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 21:43:14     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: jo no..
    Obávám se, že si poněkud pletete pojištění a povinné ručení.

    Jinak samozřejmě, jedině rozumné by bylo povinné ručení zcela zrušit, ale to je jiná pohádka...

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 22:01:13     Reagovat
    Autor: pikacu - pikacu
    Titulek:Re: Re: Re: Re: jo no..
    Jo aha. No jistě, pletu. Ale na podstatě to nic nemění. Příklad: Měl jsem ARO, obsah 2 500 ccm, povinné ručení (zákonné pojištění) cca 8k Kč. Dnes Nissan Terrano, obsah 2 400 ccm, ručení pod 7k. Reálná hodnota vozidel: ARO 10k, nissan 150k.

    Povinné ručení bych nerušil - takhle když to do mě někdo bouchne mám alespoň naději, že peníze dostanu z jeho pojišťovny (což není sice vždy na 100%, ale co také je, že?). Kdyby tohohle nebylo a nějaký socky (myslím tím utlačovanou menšinu na podpoře) to do mě naprali a auto poničili, peníze neuvidím, bo oni nemají z čeho platit a není jim co vzít. Už jsem se s tím setkal. Autem jezdí, na pivo chodí, mobily mají, TV, lednice, vídeo a pyčoviny všeho druhu, bydlí ... a přesto neplatí nájem a není jim co vzít, protože přece nic nemají. A kdo z těch blbých gádžů půjde do jejich molochu zjišťovat, co opravdu mají a mohou prodat nebo jim může být odebráno? Nikdo! Zato ke mě nakluše exekutor hned ten den, co dostane soudní příkaz (to není sci-fi ale realita!). A sebere co se dá i na základě stokorunového dluhu někde v minulosti, o kterém ani nemusím vědět. Prostě miluj svou zem, protože ona Tě miluje určitě!

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 22:07:46     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: jo no..
    Kdyby tohohle nebylo a nějaký socky (myslím tím utlačovanou menšinu na podpoře) to do mě naprali a auto poničili, peníze neuvidím, bo oni nemají z čeho platit a není jim co vzít

    Vidite, a co se radsi pojistit proti tomu, ze Vam nekdo nebude schopen nahradit skodu? To dava rozhodne vetsi smysl, nez nekoho nutit uzavirat nejake povinne ruceni. Protoze ta socka, co to povinne ruceni nema z ceho platit, jej nebude platit, ani kdyz bude povinne (a ze takovych prikladu dnes mame). Ano, muze dostat pokutu (a tu zase nezaplati, duvody jste uvedl sam), muzou mu zakazat ridit (a on na to zase bude kaslat, tak ho zavrou, a co, zavrit muzou, pustit musej a za mrizema o nej bude postarano tak, ze nebude muset nikam jezdit). Nezlobej se na me, ale nevidej si ani na spicku nosu. Myslej, nez neco placnou.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 12:37:14     Reagovat
    Autor: xluke79 - xluke79
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: jo no..
    Pojišťovat havarně auto za 150kKč se moc nevyplatí, nemluvě o tom za 10kKč. To když to do tebe narve nalitá menšina, je lepší obrátit se na kancelář pojistitelů, ta ti vyplatí škodu (i když to trvá dýl) a prachy pak po nich vymáhá. Jestli je z nich dostane ti může být vcelku šumák.

     
    Komentář ze dne: 13.09.2008 00:49:39     Reagovat
    Autor: vvitty - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: jo no..
    zkousel jste nechat pojistit deset let stare auto? zastupci vetsiny pojistoven se s vami nebudou ani bavit, a v tech zbylych si reknou o rocni poplatek srovnatelny se zustatkovou hodnotou auta, kterou by v pripade totalni destrukce vozu vyplatili...

     
    Komentář ze dne: 13.09.2008 08:56:45     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jo no..
    S povinným pojištěním není vůbec problém. S nepovinným by v případě deset let starého auta taky neměl být problém. Minikasko u allianz na Renault Scénic z r.1999 stojí asi 1000Kč ročně. Když se k tomu přidá pojištění proti odcizení, tak asi 6000 Kč.

    Otázka je, proč havarijně pojišťovat něco, co stejně nemá žádnou cenu. Auto po deseti letech v podstatě dosáhne meze své životnosti, takže to, co by pojišťovna měla po nebo nehodě krádeži nahradit, je skoro kompletně amortizované.

     
    Komentář ze dne: 13.09.2008 09:18:01     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jo no..
    A kdo hovori o tom, ze bych chtel nechat pojistit 10 let stare auto?
    Konstatoval jsem pouze Vidite, a co se radsi pojistit proti tomu, ze Vam nekdo nebude schopen nahradit skodu? - tedy hovoril jsem o pojistnem produktu, ktery zde diky socialistickemu konceptu povinneho ruceni neni a byt nemuze, o pojisteni proti cizi neschopnosti hradit zpusobenou skodu, kde samozrejme neni zadna vazba na auto, kterym jezdite, protoze skoda muze byt zpusobena nejen na aute, ale i na cemkoli jinym a nejen autem, ale i cimkoli jinym, zalezi jen na tom, na cem se s pojistovnou dohodnete.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 22:09:07     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: jo no..
    Stran rozsáhlého druhého odstavce: prostě a jednoduše pojistíte vlastní vozidlo proti havárii, a necháte svou pojišťovnu, aby se s utlačovanou menšinou vypořádala ona. Kdyby se do toho stát ne... ehm, nevměšoval, šlo by to samozřejmě lépe; kupříkladu by bylo možno příslušníka utlačované menšiny rozprodat na orgány, což je žel v současnosti poněkud problematické :( Ale to na principu zhola nic nemění.

    Oproti čemuž v současném systému, když Vám Vaše Terrano roztříská příslušník utlačované menšiny v autě, jež právě ukradl, máte smolíka (není nikterak nemožné ani nepravděpodobné, stalo se bráchovi -- akorát že ne s levným Nissanem, nýbrž s Volvem XC-90 :( ).

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 22:10:56     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: jo no..
    Utlacovana mensina umi krast severska auta? To je ale velmi spatna zprava, myslel jsem, ze kradou pouze velmi bidne zabezpeceny koncernovy Scheissdreck.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 22:29:18     Reagovat
    Autor: pikacu - pikacu
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jo no..
    Nepsal, že volvo ukradla utlačovaná menšina, ale že prostě nabořili ukradeným autem bráchu v jeho volvu - pokud jsem to dobře pochopil.

    Zamyslej se než něco plácnou :D

    Ad reakce výše: Dobrá dobrá, opět (už poněkolikáté) si posypu hlavu popelem a zastrčím si jí zpátky do zadku. Je pravda, že kdyby povinné ručení nebylo, zaplatí si každý, kdo trochu myslí, pojištění havarijní a v případě karambolu nebude v řiti. A jsem zase o něco chytřejší (a od toho sem taky chodím, protože se můžu učit od těch chytřejších, za což děkuji).

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 07:24:21     Reagovat
    Autor: LWG - Neregistrovaný
    Titulek:Povinné ručení
    "kdyby povinné ručení nebylo, zaplatí si každý, kdo trochu myslí, pojištění havarijní a v případě karambolu nebude v řiti."

    Takže když mi vletí do baráku náklaďák, který bude mít havarijní pojištění, tak mi z toho havarijka zaplatí novou stěnu, plot a kus střechy pojišťovna? V takovém případě je havarijko rozšířeno o stávající povinné ručení a nevidím rozdíl (akorát, že jako řidič si musím přikoupit havarijko, které jinak nechci).

    Systém, kdy je většina aut pojištěna není podle mého názoru od věci. Představte si, že průměrně vydělávající člověk otočí auto poblíž vodního zdroje a do půdy unikne třicet litrů paliva, něco steče do potoka. To je palba, takové čištění, bagrování... nemáte ten dojem, že na to aby si nepojištěný vzal úvěr? A když mu ho nikdo nedá, protože už si např. koupil byt na hypotéku?

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 19:27:00     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Povinné ručení
    Má smůlu, byt musí prodat, hypotéku převést, ze zbylých peněz platit. Měl se pojistit proti zodpovědnosti za škodu.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 22:30:01     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jo no..
    Erm. Přečti si to znovu :) Utlačovaná menšina nějakým ukradeným šajsdrekem roztřískala bráchovi Volvo -- takže v důsledku naprosto debilního systému povinného ručení by* dostal houby, ačkoli oprava stála víc, než celé Terrano...
    ___
    * kdyby neměl normální pojistku proti škodě. Jež je zcela dostačující, takže povinné ručení je zbytečné, nesmyslné, a navíc svinstvo.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 22:49:52     Reagovat
    Autor: pikacu - pikacu
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jo no..
    čtu znovu a znovu a pořád vidím pouze toto:

    Oproti čemuž v současném systému, když Vám Vaše Terrano roztříská příslušník utlačované menšiny v autě, jež právě ukradl, máte smolíka (není nikterak nemožné ani nepravděpodobné, stalo se bráchovi -- akorát že ne s levným Nissanem, nýbrž s Volvem XC-90 :( ).

    Root reagoval:

    Utlacovana mensina umi krast severska auta? To je ale velmi spatna zprava, myslel jsem, ze kradou pouze velmi bidne zabezpeceny koncernovy Scheissdreck.

    Na což já jsem odpověděl, že utlačovaná menšina volvo neukradla, ale pouze nabourala něčím ukradeným.

    A já se svým "levným" terranem jsem na tom vlastně dobře, protože mě stálo jen něco přes 300 klacků (5 let splácení a ještě se vysrala převodovka). No nevím, pro mě docela dost peněz ...

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 22:59:41     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jo no..
    čtu znovu a znovu

    A pročpak tak činíte? Má výzva přec zcela zjevně patřila Rootovi ;)

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:05:27     Reagovat
    Autor: pikacu - pikacu
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jo no..
    asi jsem moc vztahovačný z jiných vláken diskuze ... jdu raději spát, bo na sebe vztáhnu za chvíli i to blbý počasí venku ;)

     
    Komentář ze dne: 13.09.2008 18:42:09     Reagovat
    Autor: Jerry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: jo no..
    Pokud bratr měl auto pojištěné, tak přece nezáleží na tom, kdo auto řídí. Já mám auto pojištěné na sebe a jezdí s ním celá rodina a v případě, že s ním nabourá kdokoli, tak to pojistka kryje.
    Stačí aby bratr řekl, že auto kamarádovi Dežovi snědé pleti půjčil a on mu ho nechtěně naboural. Horší by bylo, kdyby Dežo neměl řidičák.

    Vím, je to hnus, ale bylo by to lepší, než opravu cálovat sám.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 10:29:11     Reagovat
    Autor: Disnel - VaclavC
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: jo no..
    Vzhledem k tomu, ze spoluucast na havarijnim mam asi polovicni nez rocne zaplatim na povinnem, tak by se mi vlastne vyplatilo povinne neplatit a podobny pripad pokryt z havarijka (za predpokladu, ze v pripade nezavinene udalosti neprijdu o bunusy).

    Jina vec je, kdyz nedej boze nejakou skodu zpusobim ja, pak se ty limity plneni v desitkach MKc z povinneho mohou hodit ... takze ja osobne bych si asi stejne nejakou obdobu povinneho platil, i kdybych nemusel .. otazka, jestli by se pojistovny vic nesnazily a neexistuvalo by nejake vyhodnejsi pojisteni na pokryti tohoto, kdyby to nebylo povinne ze zakona ...

    Komentář ze dne: 10.09.2008 20:35:53     Reagovat
    Autor: pikacu - pikacu
    Titulek:Se SSSR na věčné časy ...
    a nikdy jinak. Nic jiného mne při tomto čtení nenapadlo - proč taky? Ono to tady zase všechno pěkně pomaloučku, potichoučku spěje ke komunismu - sice šmrnclého kapitalismem (obchoďáky plné zboží atd.), ale zákony neumožňující běžnému občanovi téměř nic. Vivat USA, tak jsou taky tak svobodný, až se bojí uprdnout.

    Já se jen obávám doby, kdy se u nás začne taky nějakej čurák z parlamentu (a čurák prosím bez odpuštění, máte slušnější výraz aniž by člověk urážel původního nositele onoho výrazu???) rejpat do sexuálních poloh při souloži jeho poddaných (v některých státech USA je povolena pouze misionářská poloha, všechny ostatní praktiky jsou zakázány!). A posléze nám třeba předepíšou, kolik piva (vína, slivky ...) denně může člověk vypít, opíjení bude porušením zákona ...

    Nejsem zastáncem přílišného internetového velkohubectví (já bych jim dal, hajzlům, atd.), ale zelenomodré praktiky současné vlády se mi zdají přinejmenším diskriminující - paradoxně ale nediskriminují tu věčně děsně utlačovanou menšinu rómů, ale právě tu pracující většinu. A proč asi? No ono z cikorek se peníze vytáhnout na poplatcích nedají, bo sami chodí s nataženou rukou po úřadech. A někdo ty šaškárny platit musí!

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 20:47:00     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Vivat USA, tak jsou taky tak svobodný, až se bojí uprdnout

    Já nevím, mne fascinuje tvrdošíjné přežívání tohoto donebevolajícího blábolu na českých diskusních fórech...

    Takže: je pravda, že se to v USA posledních pár desítek roků dost zhoršuje (ačkoli JJ, který je tam pečený vařený, tvrdí, že v posledních jednotkách let se to opět mírně zlepšuje). Je také pravda, že lze tu a tam nalézt konkrétní drobnost, v níž je to tam horší než v Evropě.

    Zato ale ve všem, co je skutečně důležité, stejně jako v celkovém průměru, jsou tam na tom nesrovnatelně, mnohonásobně lépe, než my v Evropě.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 21:09:38     Reagovat
    Autor: pikacu - pikacu
    Titulek:Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    eh, já v USA nebyl a nijak se tam ani neženu. Nicméně velmi dobrý kamarád tam žil 20 let, vrátil se zpátky do ČR a i když říká, co všechno tam bylo lepší a líp zařízené, ve výsledku řekne, že už by se tam nikdy nevrátil. Ona umělá hysterie okolo VŠEHO, lidi s vymytýma mozkama od TV a celkově podivná atmosféra, kdy lidi si sice navenek nezávidí, ale stejně jim vrtá hlavou, kde se u souseda vzalo nové auto, když na něj nemá příjmy ... lépe se tam mají v určitých věcech, nicméně je to asi dost těžce vykoupené jinde. Mají určitou národní hrdost a nechají si srát na hlavu jen do určité míry a v závislosti na něčem, co je k tomu donutí - terorismus je samozřejmě výborným nástrojem k lezení do soukromí, což se tam ve velkém děje. Když nějaké zákony nebo zmrdovství překročí určité meze, narozdíl od nás s tím dokáží něco udělat. Tím to ale asi hasne. Já osobně bych nechtěl, aby mi zákon přikazoval, jakým způsobem smím doma souložit s manželkou ...

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 21:48:32     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    terorismus je samozřejmě výborným nástrojem k lezení do soukromí, což se tam ve velkém děje

    O nic vice, nez tady. Spise mene.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 22:01:42     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Když jste tam nebyl, tak byste si mohl odpustit alespoň ty největší bláboly a hlavně ty nepodložené generalisující odsudky. O konkrétních věcech se klidně bavit můžeme, budete-li argumentovat doložitelnými fakty.

    Co se týče procenta vymytých mozků, tak se obávám, že navzdory oblíbeným stereotypním tvrzením o hloupých Američanech tom bude USA o něco lépe než Evropa. Už vzhledem k diametrálně rozdílné struktuře imigrace (do Ameriky se chodí pracovat).

    Ad terorismus - kvůli tomu nás v Evropě buzerují minimálně stejně, ne-li více. A je tam ještě jedna věc - většině Čechů (a konec konců i jiných evropanů) může být padesát mrtvých v Londýně a něco přes stovku v Madridu s prominutím u prdele. Oproti tomu většina Američanů si ten sloup dýmu nad Manhattanem pamatuje velmi dobře.

    Při jednom z pobytů v NY jsem bydle v Embassy suites dole na Hudsonu a přímo z ložnice jsem měl výhled na tu díru do země. Hodně zvláštní pocit...

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 22:20:25     Reagovat
    Autor: pikacu - pikacu
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Dobrá, budu se držet faktů:

    - fakt I: V některých státech USA je zakázáno souložení jinak, než v poloze misionářské
    - fakt II: V některých státech USA musí mít děti, které u nás běžně běhají po plážích nahaté (nikomu to - zatím - nevadí) v prípadě holčiček i vrchní díl plavek - a to i ve věku, kdy ani není ještě poznat, jestli je to kluk nebo holka (když mají pochopitelně ten spodní díl :))
    - fakt III: Při cestě do některé ze zemí USA Vám na letišti udělají kompletní fotodokumentaci a otisky prstů, zřejmě co kdyby náhodou na nějakého toho teroristu narazili
    - fakt IV: Já osobně jsem v zemi zaslíbené nebyl, ale blízký kamarád tam žil 20 let (možná tedy déle než Vy ...) - nemám důvod nevěřit tomu, co říká ...

    Tato naše diskuze je ale celkem zbytečná, protože každý známe jen kousíček toho daného prostředí, toho daného státu a té dané hrstky lidí, co člověk potkal (i sprostředkovaně). Že tam žijí lidé chytří nepochybuji. Ale že tam žijí i vypatlanci, co suší psa v mikrovlnce a nebo se cpou hamburgrama a pak se soudí, že jsou obézní - o tom zase nemusíte pochybovat Vy.

    Uzavřel bych to takhle: Zdržím se zbytečných útoků na Vaší zemi zaslíbenou (jezdí se tam pracovat, jste tam z jiného důvodu?). Mě jen vadí ta typicky česká malost, kdy cokoliv amerického je správné (u nás je to teď ještě půl napůl s unií) a když se američan (popř. někdo z unie) uprdne, čech si sedne na zadek a tleská: Bravo, bravo!!!

    Prostě mi vadí, že musíme někomu neustále čouhat ze zadku, dřív to byl rudý bratr, dnes je to amerika a unie a za chvíi ... kdo ví ...

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 22:24:45     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Tak to tady asi placete na spatnem hrobe...

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 22:31:49     Reagovat
    Autor: pikacu - pikacu
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    No jo, tady určitě. Ale pláču hezky, ne? :)

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 22:39:43     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Ne, tim myslim JJ, protoze on je ten posledni, kdo by nekomu lezl do zadku... Jak se vyrovna s uvedenymi argumenty nevim, kazdopadne porad lepsi, kdyz je zakazana jina forma souloze, nez misionar (ono se to hrozne snadno kontroluje, vidte, zvlaste kdyz jakekykoli pokus o narusovani soukromi narazi na ctvrty ammendment), nez kdyz lidem vnucujeme veci vyrazne podstatnejsi, napriklad povinne zdravotni pojisteni, uz vyse zminene povinne ruceni, socialni pojisteni, spotrebni dane atd. atd.

    Ostatne, nejsem si jist, zda byl nekdo v poslednich padesati letech odsouzen za nedovolene sexualni polohy a pokud ano, tak podle meho nazoru ma velkou sanci uspet u Supreme Court.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 22:50:53     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Prikladem budiz Utah, kde je zakazano soulozit s kymkoli, krome zakonneho partnera/partnerky - pochopitelne zakon neuznava mnohozensvi, takze mormoni soustavne porusuji zakon, kdyz ziji, spi a maji deti s vice zenami. No a? Zijou na svobode. Ze by je nekdo soudil a zaviral? Ne...

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 22:58:17     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    (Ale jo, teď zrovna nemám při ruce jméno a odkaz /a nemám čas to hledat/, ale jeden mormon tam kvůli tomu nedávno bručel.

    Že je to svinstvo, o tom není sporu; a zase na druhou stranu, že u nás by to měl s polygamií ještě daleko problematičtější, o tom také ne.)

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:03:00     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Já vím o Mormonech, kteří bručeli za polygamii jako takovou, byly i nějaké případy zneužívání (kombinované s omezováním osobní svobody) a incesty... O postihu za samotný mimomanželský sex nevím.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:08:43     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Mínil jsem "za polygamii jako takovou", ano. Oni pokud vím Mormoni na mimomanželský sex moc nejsou.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:12:42     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Jeden...

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 22:39:57     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Ono spíše jde o velmi zásadní kontrast mezi ryze formální, ani teoreticky nevynutitelnou, a také nevynucovanou, nesvobodou dělat si při souloži cokoli, co mne zrovna napadne -- a mezi naprosto praktickou a velmi drakonicky vynucovanou nesvobodou sbírat samopaly...

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 22:35:37     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    I - V USA nema policie pravo kontorlovat, v jake poloze kdo soulozi
    II - Na verejnych plazich se tam nesmi opalovat nahore bez, existuji tam nudaplaze. V CR je to zakazane/nezakazane (pohorsovani - do toho se da narvat vsechno) a Ze by treba v New Orleans nekoho pohorsovaly nahaci... viz Mardi Gras
    III - U nas zase nuti bez vyjimky kazdeho mit identifikacni karticku i kdyby nikdy uzemi zeme neopustil a treba ve Velke Britanii muzou snimat otisky prstu jakemukoli obcanovi (staci predvolat).
    IV - Vsude je neco, napriklad muj osobni dojem byl ten, ze tam cloveka omezuji v nekterych detailech a to ciste formalne - prakticky na to kaslou, pokud to neni nic proti nicemu. Tady je clovek bran ciste jako majetek statu.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 22:47:26     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    I. Jmenujte ty státy a dejte odkaz na konkrétní dosud platné zákony. Ne že by tam hloupé zákony neexistovaly, ale tohle opravdu není žádný fakt. Mimochodem, UL je i ten blábol o psovi v mikrovlnce.

    II. To není žádný zákon či státní nařízení, to si určuje majitel pláže a tak je to naprosto v pořádku. Jsou i pláže pro nudisty, můžete si vybrat.

    III. Kontroly na letištích jsou všude na vstupu do USA. Jsou snesitelné a až na naprosté výjimky profesionálně vedené. S opruzem zvaným "Cizinecká policie" v ČR naprosto nesrovnatelné. Když mi tašku či kufr prohledá TSA, pečlivě ji uzavřou a nechají tam ještě omluvný dopis. Když mi ji projedou na Ruzyni, jsem rád, kdž v ní najdu, co jsem v ní měl.

    Já v USA nejsem. Zatím jsem nad Evropou nezlomil hůl úplně. Ale třeba na to také dojde.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:02:26     Reagovat
    Autor: pikacu - pikacu
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Zákony vyhledávat nebudu, na to jsem tak trochu líný. Vím že existují, nedávno jsem o nich četl.

    Ad mikrovlnka: Zrovna předevčírem byl článek na Novinky.cz o trestu pro američanku, která svoje dítě upálila v mikrovlnce. Protože jí opustil přítel. Takže blbci se tam najdou (jako všude). Víc toto téma rozebírat nebudu.

    Co se týká horního dílu plavek - v Kalifornii (kromě nuda pláží pochopitelně) toto nařízení platí - a to právě i pro batolata. To je prostě nařízení o horním díli plavek pro ženy dovedené ad absurdum. Že se blbci najdou už jsem psal, že? No holt nejen u nás ...

    Pánové, musím poznamenat, že do mne šijete hezky. Nu jistě, máte víc informací než já. Ale úplně původně jsem o USA psal pouze pro příklad toho čouhání ze zadku, které je pro náš národ typické (čímž jsem nechtěl napadnou kohokoliv z diskutujících, ale pouze upozornit na fakt, že češi většinou nemají vlastní názor a tudíš si ho nechají vnutit od ostatních - já svůj názor mám a vaše respektuji, zda-li je přijmu se ukáže až časem :-))

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:11:41     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Ano, v te Kalifornii to chapou samozrejme spatne a takove opatreni je diskriminujici, protoze v takovem pripade by mela nosit horni dil plavek i batolata muzskeho pohlavi, paklize zakon plati jen pro zeny, je to odporny sexismus...

    Sit do Vas? Vy tu moc dlouho nejste, vidte? Kdyz tu rozpouta obvykla flamewar proti levicakum, byva to daleko vetsi rezba, nez je to ted. Ted je to takova temer pratelska debata, v niz mate moznost poznat, ze argumentovat nesmyslem tu nikam nevede.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:21:11     Reagovat
    Autor: pikacu - pikacu
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Argumentovat nesmyslem vede právě tam, kam chci být veden - pokud to co říkám je skutečně nesmysl a někdo mne o tom přesvědčí (přemýšlet umím sám, ale informací nemusím mít vždy dostatečné množství), pak velmi rád danou věc přijmu a budu zase o něco chytřejší.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:15:33     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    K te kalifornii - ne, ze by nekomu vadily nahe slecny, koupajici se vecer na mestske plazi, ony urady tolerovaly i nudisty v pruvodu na hlavni ulici ve meste. To k tem plazim.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 18:53:27     Reagovat
    Autor: Zbyhnev - Zbyhnev
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Hm, jenomze to je prave zase tvuj typicky omyl, ze se citis umensen, kdyz nekomu jinemu priznas velikost. Jsem schopen rict, ze v USA (ci jinde) je ledaccos lepe osetrene nez v CR, aniz bych tim nekomu lezl do zadku, nebo se mi prirozeni zmensilo o dva inche na pouhych osm. Ty to zjevne nedovedes, takze apriorne bez blizsiho rozlisovani odsuzujes, nacez prisuzujes ostatnim optiku prave opacnou.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:02:48     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Jsou snesitelné

    Jak je to teď s tou novinkou stran prohledávání notebooků s tím, že vlastník je ze zákona povinen sdělit heslo, pokud je konto zakódováno? Moc to nesleduji, ale něco takového zcela jistě nedávno proběhlo médii....

    Ostatně já osobně považuji za naprosto a zcela neakceptovatelné (což, uznávám, je kategorie s "nesnesitelným" ne zcela totožná, byť velmi blízká) kromě jiného to, aby mi někdo bral otisky prstů, přinejmenším pokud nemá doložitelné a silné podezření, že jsem pachatelem nějakého zcela konkrétního zločinu.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:12:37     Reagovat
    Autor: pikacu - pikacu
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Ano, stran focení a braní otisků prstů - to jsem zmiňoval právě pro to, že ve výsledku se mnou už předem zacházejí, jako kdybych terorista byl. A to mi právě na tom asi nejvíc vadí. Že jsou záznamy zneužitelné (a jistě se zneužívají / zneužívat budou) je věc jiná, mě štve už ten ponižující akt. Stejně jako kdybych musel v každém obchodním domě ukazovat při odchodu všechny kapsy a obsah batohu, teoreticky jsem jim totiž půlku toho jejich megamarketu mohl ukrást ...

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:16:21     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Ano, plus potreba zadat o vizum a platit za nej, s tim, ze nemate jistotu, zda jej skutecne dostanete. Kazdopadne je Vase pravo tam nejezdit, ja jsem se tak na zaklade uvedenych skutecnosti rozhodl, ze kdyz v USA nemaji zajem, abych tam utracel sve penize, mohu je utracet nekde, kde se ke mne budou chovat privetiveji.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:28:34     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    mohu je utracet nekde, kde se ke mne budou chovat privetiveji

    Což je přesně kde? :( :( :(

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:33:23     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Vezmeme-li v uvahu tu vizovou a imigracni buzeraci, pak skoro kdekoli. Budeme-li se divat na to, co nasleduje pak, je to jina otazka.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:38:30     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Moment -- samozřejmě musíš srovnávat imigrační buzeraci, jíž "my" obdaříme Američana. A to ani nemluvím o tom, že to, co následuje pak je samozřejmě daleko důležitější, než to, co se děje na hranicích...

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:42:05     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Jenze imigracni buzerace, jiz "my" obdarime Americana, je v zasade srovnatelna s imigracni buzeraci, ktere jsi vystaven pri ceste do Svycarska nebo do Chorvatska. Ani reciprocita v nasem jednani vuci USA neni.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:43:12     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Moji známí z USA ten dojem nemají. Já s tím pochopitelně zkušenosti z prvé ruky nemám...

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:50:06     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ..
    1. pro vstup do CR resp. cele EU nepotrebuji viza
    2. neprobiha pohovor s zadnym imigracnim urednikem

    Cely proces je pruchod pasovou a celni kontrolou. Ze to pro Americana, nezvykleho na neco takoveho, protoze to na hranicich mezi Indianou a Ohiem proste neni, je stresujici zazitek, celkem i chapu...

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 00:02:03     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné čas
    pro vstup do čr sice nepotřebují víza, ale když si dají kafe v corinthia towers (nebo dlai, jetsli to lybijci již někomu neprodali), tak je tajný agent udá a budou prohlášeni za teroristy. to není buzerace, to je hezký píklad svobody po americku - tedy průměrný američan by se měl řídit pokyny a doporučeními gwb, který jednak vydal kultovní leták. jak se má američan chovat, aby se cítil jako vlastenec a zároveň, aby svou hloupostí neurážel kulturní mavy domorodců a pak by měl mít americký návštěvník jasno v tom, kam mu jeho vláda svobodně dovolí vstoupit a kam již ne :o)) buzerace a svoboda po americku se jaksi prolínají do takové míry, že může nastoupit X vykladačů a theorethisovat, co jak má být vykládáno a formulovat rosličné these (c) - ale jinak dobrý :o)

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 00:04:52     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Kdypak byl v ČR naposledy spáchán nějaký teroristický čin? Oni to opravdu berou hodně vážně...

    Co se týče reciprocity, tak až budou v českých supermarketech uklízet a na českých stavbách pracovat desítky tisíc Američanů, bude to pro Američany naprosto stejné jako dnes na ukrajinské hranici. Čímž neobhajuji ochranářská opatření na pracovních trzích, jen ukazuji na to, že v rámci pravidel daných dnes existujícími zákony existují mezi situací Čechů v USA a Američanů v ČR jisté asymetrie.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 00:07:23     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ..
    Probuh, vsak jen at tam desitky tisic zahranicnich pracovniku hlizi a pracuje na stavbach, vzdyt to je prece zadouci...

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 00:18:48     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné čas
    To tu neřešíme a pochopitelně s Tebou v tomto souhlasím. Řešíme ale to, že jsou nastavena nějaká (byť hloupá) pravidla a ta jsou porušována značně asymetricky. Nelze se pak moc divit tomu, že "poškozovaná" strana pak přijímá protiopatření.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 00:30:14     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné
    Ale lze. Ja jsem v USA zadne jejich stupidni pravidlo zatim neporusil, tak nevidim duvod, proc na mne ma byt hledeno jako na nekoho, kdo jej porusit hodla.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 00:35:32     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na v
    Když vidíš na ulici Roma, taky si dáš pozor na šrajtofli, i když ten konkrétní Tě ještě neokradl...

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 00:36:22     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR
    Ano, jenze tim tomu Romovi, pokud mne nechce okrast, zadnou ujmu nepusobim, ba dokonce jej tim ani neobtezuji.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 19:15:02     Reagovat
    Autor: Zbyhnev - Zbyhnev
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se S
    A co citova ujma, kdyz si toho vsimne?

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 19:11:32     Reagovat
    Autor: Zbyhnev - Zbyhnev
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Zlata slova.

    Kdybychom se nechali odradit obtiznejsimi podminkami vstupu a vubec nebrali v potaz to podstatne "pak", vsichni bychom soulozili s otylymi romkami.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 00:11:39     Reagovat
    Autor: vltava - vltava
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Co se týká vízové buzerace, tak to není tak zlé. A záleží také na typu víza. Když jsem žádal o vízum L1, tak celý pohovor (kromě pozdravu) vypadal takto: "Víte, že budete muset doplatit $500?" "Ano, vím." "Pokladna je o patro výš..."

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 00:23:11     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Inu, puvodni thema bylo, ze 10kKc za prevod stareho auta je hodne. Ale $500 za jiny nablbly uredni ukon je ok?


     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 00:25:58     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Naprosto. Těch 500 ušetřím na jednom jediném přivezeném laptopu*. A že za ty roky, co mám visum nebyl zrovna jeden :-D
    ___
    * Já mám B1 neomezené vstupy na 10 let a stále mne tuším ještě 100 dolarů nebo tak nějak, čili mně se to zaplatí pomalu na jedněch botách a jednom iPodovi.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 00:32:10     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ..
    No ono teoreticky tech 10kKc ti to stare auto take muze vydelat nebo ti prinest uzitek subjektivne tuto sumu prevysujici, kdyz uz to chces posuzovat takto :-)


     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 00:33:31     Reagovat
    Autor: vltava - vltava
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Je to dost peněz. Ale platila to firma. (L1 - intracompany transfer)

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:35:53     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Asi by se slušelo dodat, že žádat o české visum, nebo povolení k pobytu je opruz ještě neskutečně horší. A třeba i nakupovat nemovitosti v US my můžeme bez omezení, zatímco Američan v ČR bude muset debilní zákon obcházet založením nějaké s.r.o. nebo o.s.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:40:46     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Ano, to je mozne, nastesti to po me nikdo nechce. Americana vizova politika USA take moc zajimat nemusi. Kazdopadne presne z toho duvodu si radeji vyberu zemi, ktera mne s vizem neobtezuje nebo mi ho pri nejhorsim vyda za mirny poplatek primo na letisti, aniz by nejak zvlast kontrolovali, co jsem do te zadosti napsal.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 09:01:26     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Málokdy se s Rootem shodnu, ale teď mi mluví z duše. Zatím nemám osobní zkušenost, ale vím z vyprávění kamarádů (kteří rozhodně nejsou žádní dacani nebo ilegálové) o tom, jak to chodí při imigračních kontrolách na letištích v USA. Získat vízum nebyl až takový problém, horší to prý bylo při imigrační kontrole, kdy byli posuzováni málem jako teroristi, chystající útok na "zemi svobody". Když se podívám na proces žádosti o vízum a následně na imigrační kontrolu, také mám ten dojem, že raději pojedu někam jinam, kde mi nekladou takové překážky do cesty, chci-li je navštívit (a utratit své peníze).

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 09:41:27     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Ja na Imigracnim:

    Proc jsem letite?
    - Studovat.
    Jak dlouho tu zustanete
    - Asi tri ctvrte roku.
    OK.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 10:00:24     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Prosimvás lidi, nepleťte si slova JSEM a SEM, to je jako míchat housky a šrouby...

    Díky.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 10:03:22     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ..
    Joj, pardon, to mi nejak ujelo.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 09:44:52     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Ale pendrek pánové, dejte si oba pohov. Ani jeden z Vás tam jedinkrát nebyl, já tam jezdím každý rok v průměru třikrát až čtyřikrát někdy od roku 2002 nebo 2003.

    Nuže kontrola probíhá v drtivé většině případů takto:

    "What's the prupose of your visit"
    "Business"
    "What business are you in?"
    "I am xxx for xxx, we do xxx"
    Bum, razítko, "next please".

    Asi třikrát se mne zeptali, co konkrétně jedu dělat, dvakrát kdy jsem byl v USA naposledy a jen jednou byl úředník na DTW zvědavý, proč kvůli té věci musí létat do USA v Holandsku žijící Čech, jestli jsem ženatý a tak. Tomu jsem řekl, že až se budu chtít do USA přestěhovat, udělám to v klidu legálně. Zasmál se a nechal mne být.

    O tom, že nelétám vzorně upravený a v obleku Tě doufám nemusím přesvědčovat.

    A jak píše OC, v Americe jakmile projdeš touhle kontrolou, máš pokoj. Nemusíš u sebe pořád nosit pas, hotely, kde bydlíš nejsou povinny hlásit to na policii, neexisují "běžné silniční kontroly" atd. atd.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 14:57:54     Reagovat
    Autor: Field - Field
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Nuž, na tom něco je. Můžu potvrdit, že imigrační kontrola je celkem neobtěžující, tedy až na ty fronty. Co mě sralo dost byl pohovor na ambasádě - před lety to vyřídila sekretářka bez mé osobní přítomnosti, po 9/11 už jsem tam musel osobně a byl jsem předem napruženej už kvůli těm blbejm otázkám v tom formuláři. Ale dopis od firmy uhladil cestu, takže to bylo celkem v pohodě a mám ještě na pár let klid.

    Jenže je v tom hák - jednak předpokládám, že JJ má v pasu stejně jako já B1 vízum plus hromadu starších razítek, takže ten úředník celkem nemá důvod rýpat. Ani jeden ovšem nevíme příliš mnoho o tom, jak vypadá imigrační pohovor s lidmi s turistickými vízy, kteří přijedou poprvé s čistým pasem a nervózním očekáváním v očích. Takže bych ty zkušenosti až tak moc negeneralizoval.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 15:25:06     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ..
    Asi tak nějak. JJ má určitou kladnou historii, která se dá dohledat v databázích imigračního úřadu (vstupy a výstupy ze země, zaznamenané delikty apod.), navíc jeho typ víza je cosi jako "vyšší level", než vízum pro turistickou chamraď. Já na tom budu asi hůř, ježto bych žádal o vízum poprvé, a rozhodně bych byl přinejmenším znechucený už tím, že bych musel zabít celý den cestou do Prahy na ambasádu na pohovor, jehož výsledek je předem nejistý, platit za to nějaké poplatky a čekat na to, až mi milostivě pošlou pas kurýrem, za kterého musím opět zaplatit.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 15:51:44     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné čas
    Zajímavé je, že buzerace ze strany českých úřadů (povinné výměny dokladů, debilní procedury při přepisu auta, tuny bumážek na každou pitomost apod) Ti nevadí ;-)

    Imigrační kontroly v US byly bez problémů i při prvních cestách.

    Co se týče "vyššího levelu", tak nevím. Mezi B1 a B2 zase takový praktický rozdíl nebude. Jediné, co je (možná) na mém visu nadstandard je doba platnosti 10 let - teď prý dávají častěji na 5.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 16:06:54     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné
    Ale vadí, to víš, že mi to vadí :-). Ale vzhledem k tomu, že s úřady nepřijdu prakticky vůbec do styku (vyhýbám se jim, jak jen mohu), je to ještě snesitelné (naposledy jsem tam byl někdy začátkem loňského roku na přeregistraci Rapla). A dát pár stovek za výměnu pasu a občanky je ve srovnání s 3500 kaček za vízum (či kolik to dnes stojí) pro skrblíka jako já dost velký rozdíl. Kromě toho občanku a pas vždy dostanu, ale vízum za mnohem větší peníz dostat nemusím :-).

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 16:30:52     Reagovat
    Autor: Field - Field
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné
    Praktický rozdíl mezi vízy možná nebude, ale už sám fakt vlastnictví B1 víza znamená, že za držitelem stojí nějaká firma, která je dohledatelná a skřípnutelná, takže si nejspíš rozmyslí nějaké hlouposti. Za turistou nestojí nic.

    Myslím, že B1 jsou na 10 let standardně. Moje první cesty proběhly ještě před 9/11, v té době to bylo mnohem horší při vstupu do UK. Stát hodinu ve frontě s půlkou Indie a Pákistánu, aby mě ve finále vyslýchal špatně mluvící chlapík s turbanem, to jsem kousal dost špatně :-) ale problémy taky nebyly, to je fakt.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 16:47:15     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na v
    B1 dostane klidně OSVČ, za kterou stojí jen ona sama. Navíc po mně nikdo žádné materiály o firmě atd. nechtěl - měl jsem něco připraveno, ale při pohovoru si o to neřekli.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 17:09:09     Reagovat
    Autor: Field - Field
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR
    Jo, to nevím. Moje firma tam něco posílala extra spolu s žádostí.
    Předpokládám, že i OSVČ musí nějak doložit, s kým tam ten byznys jede dělat. Bez pozvání to myslím nejde.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 17:19:03     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se S
    Ale jistě, že to jde. Na B1 se tam jezdí například na různé semináře či výstavy, shánět nové kontakty, připravovat podnikání apod.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 17:27:05     Reagovat
    Autor: Field - Field
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR
    Jo, to nevím. Moje firma tam něco posílala extra spolu s žádostí.
    Předpokládám, že i OSVČ musí nějak doložit, s kým tam ten byznys jede dělat. Bez pozvání to myslím nejde.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 16:00:10     Reagovat
    Autor: 42nd - 42nd
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné čas
    Hmm, je to jista neprijemnost, ale rozhodnout se, ze kvuli tomu do statu nepojedes je hloupost. Uz jen kvuli tem narodnim parkum to stoji zato. Stejne jako kazda jina zeme i US jsou v velmi krasne na cestovani, navic specifik nekterych oblasti opravdu stoji za to tech cca 40 litru za dovcu vydat.. Nejet tam jen kvuli "buzeraci" je strelba do vlastnich rad. Zbytecna rekl bych. Porad mate min 85% sanci, ze to vizum dostanete.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 16:36:01     Reagovat
    Autor: Field - Field
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné
    Já bych to ze svého pohledu možná otočil - ty národní parky jsou možná to jediné, co za tu cestu opravdu stojí. Kromě NY a New Orleans už mě pak moc nenapadá, kvůli čemu bych tam jako turista jinak jel. Ale ty parky za to opravdu stojí, to ano.

     
    Komentář ze dne: 12.09.2008 00:08:16     Reagovat
    Autor: 42nd - 42nd
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na v
    Souhlasim, ze ne kazdy ma stejne cile pri cestovani. Ale jen namatkou - San Francisco, San Diego, Montana, festival Burning Man, Connecticut na podzim, Atlanta, Texas, lyzovani v Coloradu / Utah, zabavni parky, US Open, SuperBowl, NHL, Las Vegas .... je toho podle mne mraky. Kazdy kout sveta ma neco a stoji za to navstivit, byrokraticke prekazky by nemely duvodem neka nejet. Osobni preference ano, ale ne par uredniku s teplym misteckem na Male Strane.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 17:00:03     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné
    Hloupe? Nemyslim. Sam rikate, ze je i mnoho jinych, hezkych zemi, tak proste mohou dostat prednost prave ony. Je snad hloupe dat prednost jedne zemi pred jinou zemi proto, ze mne neobtezuje byrokratickymi nesmysly, krome toho je to tam treba i bliz a je to mozna i levnejsi?

     
    Komentář ze dne: 12.09.2008 00:01:17     Reagovat
    Autor: 42nd - 42nd
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na v
    Hloupym duvodem mam na mysli situaci, kdy nekam nepojedete jen kvuli byrokratickym prekazkam. Zduraznil bych to "jen". Nabyl jsem pocitu, ze nekteri to maji za jediny duvod se do statu nejet podivat. Samozrejme neni hloupe dat prednost jakekoliv zemi, kterou kdo chce navstivit. Pokud ale jedine co vas zdrzuje od cesty do usa je jejich imigracni politika, velice bych doporucoval prehodnotit stanoviska. Jsou k videni veci, ktery jinde ne (jako ostatne skoro kdekoliv na svete). Rozpocet a vzdalenost jsou naprosto relevantni argumenty, souhlasim.

     
    Komentář ze dne: 13.09.2008 09:29:13     Reagovat
    Autor: dvd - dvd
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné čas
    B1 vizum = vyšší level? Tak s touhle znalostí problematiky US viz jis ten opravdu kvalifikovaný něco takového komentovat

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 19:20:52     Reagovat
    Autor: Zbyhnev - Zbyhnev
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    V tom pripade jsou tvi kamaradi budto prasilove, nebo by si mohli ostrihat dredy.

    Muj vstupni pohovor se skladal zhruba z patnacti slov, z cehoz sedm bylo o tom, ze tam maji skaredy koberec.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 20:02:36     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Asi jste špatně četl - já nepsal, že nedostali vízum, nebo že je nepustili do "země svobody". Já jen napsal, že si při imigračním pohovoru na letišti v USA připadali, že z nich dělají teroristy, toť vše.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:14:44     Reagovat
    Autor: vltava - vltava
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Bez otisků prstů to dnes do USA nejde. Snímají je už na ambasádě při žádosti o vízum, pak na letišti.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:21:41     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    A je povolene mit ty prsty pri snimani zapatlane kanagomem nebo vterinovym lepidlem?

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:35:59     Reagovat
    Autor: vltava - vltava
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Nevím. Ale přiznám se, že až tam příště pojedu, tak nebudu mít odvahu to vyzkoušet.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:40:14     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Myslím, že jim to je fuk. Jen bys je pak měl mít při průchodu hranici zapatlané stejně, jako když jsi odevzdával otisky na ambasádě ;-)

    Mně se jednou stalo, že jsem kvůli zranění jeden ukazováček nemohl na hranici oscanovat vůbec a i na druhém to šlo s bídou. Nedělali z toho žádnou tragedii, v klidu jsme to zkusili několikrát, dokud se software nechytl.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:44:46     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Ano, ale chteji nejake otisky po drziteli US pasu? Nevadi ti, ze s tebou jednaji jako s osobou druhe kategorie, kterou pro ne ostatne ve srovnani s tim drzitelem US pasu jsi a snimaji ti nejake otisky jako prave chycenemu kapsari?

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:59:31     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Ano, nějakou dobu už chtějí otisky po všech, včetně občanů USA. Libovolný držitel zahraničního pasu je v naprostě většině států osobou druhé kategorie v porovnání s místními... V ČR bude ten rozdíl ještě větší než v USA.

    Vzhledem k děravosti hranice mezi US a Mexikem (a z toho plynoucích ca 12-15M nelegálních imigrantů v USA) stejně považuju bezpečnostní význam těch kontrol minimálně za dosti pochybný. Ale když je to baví... Mimochodem, před časem byly před odletem ještě "bezpečnostní pohovory", ale to pak zrušili. Byla celkem legrace jednou, když jsem odlétal necelých 24 hodin po zabookování letenky, jen s příručním zavazadlem a na gate jsem se na ten pohovor přiřítil na poslední chvíli.

    Asi jediné, co mi na tom snímání otisků výrazněji vadí je to, že si je ukládají. Kdby jen porovnali ten svůj scan s otisky na visu (či v budoucnosti na čipu,který ovšem bude můj a já si ho budu nosit u sebe), případně to projeli nějakým blacklistem hledaných osob, tak by mi to asi nevadilo vůbec. Přece jen vnější obrana a ochrana jsou jedny z mála rolí, které státu přiznám i já.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 00:05:10     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    ... na čipu,který ovšem bude můj a já si ho budu nosit u sebe ...

    ... no samozřejmě. Jen si Velký Bratr při každé perlustraci jeho obsah pečlivě zazálohuje.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 00:14:43     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    To pochopitelně závisí na implementaci.

    Celkem jsem se o tyhle systémy zajímal. A je-li to součástí zadání, dá se to udělat velmi bezpečně a bez nebezpečí zneužití biometrického údaje. Třeba na Privium kartě, co používám na průchod hranicemi na Schipholu je jen jakýsi hash, odvozený od fotky mého oka a trocha kódu. Získat ten hash bys mohl pouze pokud bys měl kartu fysicky k disposici (a i pak je to chráněné), zrekonstruovat z toho obrázek mé sítnice nejde vůbec.

    V principu je špatně to, že existuje databáze, kam se zanáší přechody hranic. A je úplně jedno, zda data do ní klepe fízl manuálně, optickým scannerem, nebo čtečkou na čipové karty.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 00:18:38     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ..
    Jistě, je-li to součástí zadání, dá se to samozřejmě udělat takto:

    www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008011204

    Jenže ono v současnosti je součástí zadání spíše pravý opak (tj. maximální fízlování a buzerace), a to celkem bez ohledu na zeměpisnou šířku a délku -- rozdíly jsou celkem minimální :(

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 00:23:13     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné čas
    Jistě. Považuju ale za nesmysl brojit proti biometrickým pasům či jiným konkréním technickým záležitostem. To jsou zanedbatelné detaily.

    Důležité je to, že stát chce nějaké údaje a že je smí chtít. Zda si to fízl přečte z papíru či displaye čtečky je fuk.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 00:19:02     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    No vidis, proto je lepsi jet do zeme, kde je osobou druhe kategorie nekdo jiny :-)

    Obhajovat nejaky hnus tim, ze to delaji i ostatni, to nemyslis vazne, ze ne? Uz jen ten dotaznik na ta US viza je takovy pochybny (konkretne ty otazky "Jste teroristou?" "Hodlate v USA spachat trestny cin?" "Byl jste uznan vinnym z vyroby a distribuce drog nebo detske pornografie?" - kazdy snad uzna, ze konkretne takove dotazy jsou pro ochranu pred terorismem svrchovane dulezite). Ja vim, ze ty tam jezdis sluzebne a pokud das na jednu misku vah toto a na druhou benefity, ktere to prinasi, je rozhodovani asi jasne.

    Nicmene moji malickost v US neuvidi, dokud se nezacnou chovat alespon o 30% vstricneji. Je svym zpusobem skoda, ze si to nerekne kazdy, ta nizka sebeucta spousty lidi, to je hrozna vec (tim ted zrovna nemyslim tebe, kdyby mi za to nekdo zaplatil, tak bych to asi taky prekousl).

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 00:28:34     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Ach jo, já Ti někdy ukážu žádost o visum české.

    Neobhajuji celý ten systém, pouze za pomoci kategorií toho systému popisuju nějaké jevy, které se uvnitř něj odehrávají.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 00:33:17     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ..
    Jenze American zadnou zadost o visum ceske vyplnovat nemusi. Tot ten rozdil.


     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 15:48:00     Reagovat
    Autor: 42nd - 42nd
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Myslim, ze ani americani realne neocekavaji, ze byste na ty otazky odpovidal pravdive. Jen v pripade, ze se prokaze, ze jste lhal (napr. zacnete prodavat v us drogy, chyti vas a vysetrovani ukaze ze jste byl odsouzen v cr za podobny delikt, bude to trest navic). Je to jen pojistka, nejsou zas tak hloupi. 30% vstricneji? Vratil jste se nekdy z nejake fajn zeme do prahy a nastval se behem prvni hodiny pobytu "doma"? Ja jo, kysely ksichty, agresivita na D1 ... uznavam subjektivni, ale 30% vstricnosti bych privital i v cr. Narozdil od vas nemam napr. moznost do cr nejezdit. (Disclaimer: Toto neni nic proti cr, jen se snazim ukazat, ze vstricnost neni prave nasi "narodni" kvalitou ;-)).

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:34:27     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Ten blbý zákon o kontrole obsahu disku je staršího data, ne novinka - to si toho jen všimla media. Pokud vím, tak kryptografické klíče vydávat nemusíš - byly na to snad i nějaké výroky Nejvyššího soudu. Mne zatím nikdo takhle nekontroloval, tu a tam chtěli vidět, že počítat jde zapnout, ale ani to už jsem dlouho nezažil.

    Povinnost vydávat státu privátní klíče je ovšem platná v některých státech EU. V NL smím odmítnout vydat pouze klíče svoje a osob blízkých. Pokud bych měl klíče někoho jiného, poskytnout je musím.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 11:07:49     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Hm, takze kdyz se vy nebo vase rodina nebo vase obydli stane obeti zlocinu a z nasbiranych otisku bude treba vyloucit ty vase, odmitnete to?

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 19:05:48     Reagovat
    Autor: Zbyhnev - Zbyhnev
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Jakkoliv nejsem priznivcem orwellovskych schemat, co nejsirsi databaze otisku prstu nepostrada urcitou logiku.

    V pripade, ze dojde k zavaznemu trestnemu cinu (predpokladejme teroristicky utok, nikoliv kradez muffinu v samoobsluze) a takova databaze existuje, staci mit jediny otisk a kliknout v databazi na "find match".

    V opacnem pripade, pokud takova databaze neni a nejsou ani jasna voditka ke konkretnim lidem, je to vicemene v prdeli, pokud se tedy databaze otisku nenahradi rozlezlou tajnou sluzbou. Kdyz ten otisk neni s cim porovnat a nejsou podezreli, bylo by to 1:0 pro allaha.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 18:41:49     Reagovat
    Autor: Zbyhnev - Zbyhnev
    Titulek:Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Spojene staty americke zaujimaji letmym odhadem polovinu plochy severoamerickeho kontinentu. Na jejich uzemi ziji potomci prakticky vsech narodu sveta, leckde v jasne znatelnych kulturnich enklavach, vsude mezi pak v ruzne namichanych koktejlech, v kazdem state je trochu jina kultura, mistni specifika ktere jsou v sousednich statech predmetem hospodskych vtipu, navic dost odlisne uvazuji (a dost odlisne jsou vzdelani!) lide v ruznych spolecenskych vrstvach.

    Dojima me proto, kdykoliv slysim "americani jsou to ci ono". Je to podobne pravdivy obraz, jako "typicky chlap" co ma plesku a cumi v umastenem tilku na fotbal s gambacem v ruce a mlati manzelku. Vsichni vedi, ze tohle je typicky chlap, ale nikdo nikdy nikoho takoveho nevidel.

    V America je mozne potkat blba. To je skutecne zarazejici a prekvapive.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 10:57:15     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Tak nesrovnatelně, nebo mnohonásobně?

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 21:54:08     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Pane kolego, vzpomente si, ze presne ale nemlich stejne jsme nadavali na vladu CSSD. A vite proc? Protoze to byli skoro stejni socialiste, jako je ODS. Vtip je v tom, ze lide v ODS jsou schopnejsi a o neco malo chytrejsi, tedy i jejich metody jsou preci jen o neco efektivnejsi (coz neni v danem pripade positivum, ale spise negativum, protoze cim nekompetentnejsi statni sprava, tim vice svobody ma jedinec pro sebe).

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 22:03:23     Reagovat
    Autor: pikacu - pikacu
    Titulek:Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    nemůžu než souhlasit

    btw. co s tím já osobně udělám viz reakce níže

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 22:06:29     Reagovat
    Autor: oji - oji
    Titulek:Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Ehm, podle této ligiky bychom měli být rádi, když vládnou oranžové barvy

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 09:45:22     Reagovat
    Autor: I.R. - Radek
    Titulek:Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    týjovka.... já s vámi i souhlasím
    myslím si,že nejpravicovější vláda,kterou jsme tu měli,byla vláda starého dobrého..... miloše zemana :-)

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 11:09:43     Reagovat
    Autor: misticjoe - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: no hele,
    no s těmi polohami a jinými kuriozitami to spíš budou pozůstatky ještě zákonů z koloniálních časů, než aby se jim někdo dneska řídil...

    jinak jejich vztah k odhalenému tělu VS zmasakrované mrtvole a opravdu výživným detailním záběrům je všeobecně známý... konkrétně třeba včera mě fascinovalo, jak herečka představující na pitevně mrtvolu měla opravdu velice nšuměle hadříky zahalená prsa, ale o pár záběru dál už byl veselý záběr na šťourání se v krku pacienta (PCHsro)...

    mimochodem nějaký problém s přihlašováním? neustále mi to tvrdí, že mám špatné heslo a když si ho chci teda nechat poslat (přestože jsem si jistěj, že zadávám správné), tak to vypíše, že danou akci nelze dokončit...

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 18:29:28     Reagovat
    Autor: Zbyhnev - Zbyhnev
    Titulek:Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Regulace sexualnich poloh v nekterych statech USA je dana hlubokou nabozenskou tradici v oblasti, coz je zaplatbuh (:-)) level zhovadilosti, ktery v CR- alespon do plosneho vitezstvi islamu- nehrozi.

    Rovnez do konzumace alkoholu v Cechach neni realne mozne zasahnout a neskoncit na vidlich. Cesi si nechaji libit leccos prave proto, ze maji pivicko. Odebranim pivicka by doslo k dlouho ocekavane defenestraci.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 19:36:44     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    do konzumace alkoholu v Cechach neni realne mozne zasahnout a neskoncit na vidlich

    Erm... někomu něco ušlo, a obávám se, že ten někdo jste Vy. Vizte např.

    www.tyden.cz/rubriky/apetit/piti-alkoholu-na-verejnosti-v-praze-s-pokutou_ 69043.html

     
    Komentář ze dne: 12.09.2008 08:29:26     Reagovat
    Autor: Jack - Jack
    Titulek:Re: Re: Re: Se SSSR na věčné časy ...
    Ehm, je tu nějaký Pražák, který by mohl poreferovat o výsledcích tohoto opatření? I tady se vyskytl návod, jak si s touhle bezzubou vyhláškou vytřít...

    Komentář ze dne: 10.09.2008 20:37:25     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:dovoz
    ... dovézt do Čech a přihlásit zde lze už nyní pouze auto mladší 8 let s splňující EURO-2 a vyšší ...

    Něnijé tak úplně pravda: http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/Dovoz_registrace_a_schvalovani_vozidel/Dovoz+ vozidel/default.htm

    EURO 2 maj např některý Volva.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 20:54:06     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:Re: dovoz
    nevím, jestli to už je v tomto zákoně, ale největší hardcore se sem z bruselu valí v oblasti dekontaminace, odstraňování ekologických škod apod. - nyní dostaneš max. pokutu 10 mega, nově bys měl kromě pokuty na vlastí náklady dekontaminovat / sanovat zasažené území. kromě záležitostí většího rozsahu - typicky u průmyslu to zakládá další rovinu dobrých sousedských vztahů. až si jeden soused na zahradě umeje svoji drahou limuzínu saponátem a druhý, co má nějakou levnou mrdku na něj podá občanské upozornění, bude legrace :o)))

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 15:18:01     Reagovat
    Autor: Field - Field
    Titulek:Re: Re: dovoz
    Z dosavadního pozorování bych skoro řekl, že mytí aut saponáty na zahradě se týká právě spíš těch levných mrdek než limuzín :-)

    Komentář ze dne: 10.09.2008 20:39:21     Reagovat
    Autor: kuba - Kuba
    Titulek:
    Hele, co kdybysme už teda vytáhli hlavy z prdele a začli něco dělat? Furt tady akorát jak slepice na hřadu kvokáme, jak to jde s ČR doprdele a nic neděláme...sypu si hlavu na popel :-), páč taky nic nedělám...ale stačí mě nakopnout a jedu... Je vám to všem fakt jedno?

    A svoji e36 fakt nedám ani za nic...

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 20:46:18     Reagovat
    Autor: pikacu - pikacu
    Titulek:Re:
    nakopni mě a jedu taky ... co je e36?

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 21:11:48     Reagovat
    Autor: RoadMagor - roadmagor
    Titulek:Re: Re:
    Taky nějak úplně nevím, jak tomu nejlíp pomoct, abychom se tohohle vládnoucího zmrdstva zbavili. Ale velikej dík D-FENSovi za to, že sem dává odkazy na výsledky hlasování v PSP. Až se budu rozhodovat, koho při dalších volbách zaškrnout, projdu si hlasování o "TOP 10 kokotinách" a budu vědět.
    Hnus!

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 21:25:25     Reagovat
    Autor: Joper - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    že by Bavorák?

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 21:30:37     Reagovat
    Autor: pikacu - pikacu
    Titulek:Re: Re: Re:
    Bavorák je Fernet s Tonicem. Dobrý pití, ale e36 mi k tomu nesedí.

    Pak taky bramborák, dobrej dobrej, ale nesmím sníst moc, můj žlučník to nějak blbě chápe.

    Že by teda BMW? To klidně, nevyznám se v nich (VW, Audi, Mercedes a BMW se mi nelíbí už z principu).

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 19:31:38     Reagovat
    Autor: Zbyhnev - Zbyhnev
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    V pripade VW pochopitelne, ale Audi a BMW s nim v jednom pytli? To snad ne.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 19:44:48     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Proč "snad ne"? Třeba zrovna mně se také nelíbí. Nepopírám objektivní kvalitu některých těch aut, ale nelíbí se mi. Je na tom něco špatného?

    P.S. Výjimkou je u Mercedesa současný gelenďák a několik skutečně překrásných, leč žel poněkud prehistorických, hraček jako SSK nebo gullwing. U Audi a BMW (o VW nemluvě) jsem se dosud s výjimkou nesetkal.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 21:19:43     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ja ano, konkretne E38 je i vzhledove pomerne povedeny kus auta, resp. neznam nic, co vypada vice jako auto, nez prave E38. Kdybych nebydlel v Cechach, tak uz ji davno mam.

     
    Komentář ze dne: 12.09.2008 08:04:12     Reagovat
    Autor: kuba - Kuba
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    jj, sedmička e38 je fakt kočičák... a sehnat si ji v 5.0 s dvanáctiválcem...hmmm....

    Komentář ze dne: 10.09.2008 21:04:48     Reagovat
    Autor: keyma - keyma
    Titulek:zasraný zmrdi
    zasraný zmrdi. tohle jsem z úst vypustil, když jsem si o tomto poplatku přečetl jednoho krýsného srpnového (nebo červencového?) dne. ale protože čech je chytrá hlava, už má dopředu vymyšlené jak se to nějak asi zaonačí. bude se to řešit smlouvou o pronájmu na dobu neurčitou. což je nahovno protože jednak nevím jestli je to z právního hlediska možné, a navíc si dokážu představit jak jedno auto bude mít během pár let deset nájemníků, což znepříjemňuje hledání aut při krádeži, vymáhání pokut a pod. takže věc je zbytečná, jenom bude vše složitější.


    jenomže: co s tím dělat? defenestrace nepomůže, volit tady není koho, a jinde je ještě hůř než tady. odjebať sa asi nemá smysl. tak někdo něco vymyslete a jdu do toho taky. mě samotného teda nic nenapadá..

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 21:24:04     Reagovat
    Autor: pikacu - pikacu
    Titulek:Re: zasraný zmrdi
    Pravda pravda, moc se s tím dělat nedá. Defenestrace by pomohla na chviličku, ale k té nedojde. Místo sametové revoluce by pomohla revoluce násilná, ale na to nemáme - já osobně přiznám, že bych se tam se zbraní v ruce nehnal (mno ale možná v pořádným tanku ... :-)).

    Mě napadá jen jediné - blíží se volby a přestože jsem voličem ODS už od doby, co smím k volbám chodit, už toho mám až tak akorát dost. Takže letos si z volebních lístků vyberu největšího outsidera a tomu dám hlas.

    HLAVNĚ NESEDĚT ZATRPKLE DOMA S TÍM, ŽE UŽ K VOLBÁM NEJDEME, ŽE JE TO JEN ZTRÁTA ČASU. Protože hlasy lidí, co k volbám nešli, se automaticky přičítají vítězné straně a ať to bude kdokoliv, svůj hlas jim zadarmo teda nedám!

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 21:41:46     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: zasraný zmrdi
    hlasy lidí, co k volbám nešli, se automaticky přičítají vítězné straně

    Přesně stejně, jako hlasy lidí, již volili stranu, která nedosáhne limitu pro vstup do parlamentu.

    Což je poněkud značně pravděpodobné v případě, že někdo volí největšího outsidera. Tato taktika se od "nejít k volbám" tedy v podstatě nikterak neliší.

    (A ne, poradit neumím -- zatímco minule bylo ještě dost jednoznačné, že ODS je menší zlo, než cokoli jiného, teď už to zdaleka tak jednoznačné není :( :( :( Určitou nadějí by snad mohli být SNK-ED, ale.......)

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 21:46:35     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: zasraný zmrdi
    Samozrejme si muzeme zalozit vlastni stranu a pokusit se presvedcit volice. Ted je na to asi idealni cas, dva roky pred volbami, dost casu udelat si jmeno a ziskat nejaky ten vlif..

    Problem je, ze to prvni, nad cim se strasne pohadame a mozna ani v zakladech neshodneme, bude program. Nasranost totiz neni program a "chceme a budeme to delat lepe" take neni program. To druhe, nad cim se pohadame, jsou lide, coz je take na politice ta entita, co dela nejcasteji chyby.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 21:49:38     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    Tyto problémy jsou, obávám se, zanedbatelné (v tom smyslu, že je řešit lze).

    Naproti tomu zcela neřešitelný problém vidím v tom, co nedávno v jen mírně odlišném kontextu psal JJ: pokud by taková strana měla naději na netriviální zastoupení v parlamentu, pak by nebyla vůbec zapotřebí. A naopak.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 22:01:52     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    Rekneme to takhle - o vitezstvi te ktere politicke strany rozhoduje jeji marketing. Je nutne mit marketing lepsi, nez ty stavajici strany, co prodavaji obe polevku ze sutru, jen CSSD do ni pridava slupky od brambor a ODS pepr.

    Cili marketing musi mit dve roviny. Prvni: co provedla koalice CSSD v predminulem volebnim obdobi (nejake nejkriklavejsi a v barvach podane prusery, Standa Gross, Simonovsky) a co provedla koalice ODS v minulem volebnim obdobi (a opet ta sama strategie), tedy podporovat v davu nasranost (ktera tam uz je). Druha rovina - jak my vyresime problemy obcanu (priklad - korupci omezime tak, ze vyrazne snizime objem prerozdelovanych prostredku a kde je mene penez, tam je take mene co ukrast). Takze my misto polevky ze sutru dame treba bramboracku. Sice si ji kazdy bude muset dosolit, pripadne dolit maggi, ale to uz je jeho vec.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 22:39:39     Reagovat
    Autor: pikacu - pikacu
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    už z přesvědčení, že nechci nikomu dělat vědomě nic zlého, bych se do politiky nepouštěl. Nemám žaludek na sviňárny ani hroší kůži. Možná bych měl svoje rodiče poslat do řiti za to, že ze mě vychovali slušného člověka, co se snaží pomáhat a mít dobrý pocit z provedené práce, i když na ní nevydělal.

    Snad pokud by byla politika této strany natolik čistá a skutečně všem prospěšná (mám rád žánr SCI-FI), tak bych do toho šel :)

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 22:46:53     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    Nedobre se na to divas... Hledej zpusob, jak delat politiku strany naprosto transparentni.

    A samozrejme technicky detail - jedna vec je, ze politika dane strany muze byt sebecistsi, bohuzel na to ovsem volic-vohnout po tretim pivu v hospode zapomene a hajzlove pro nej budou uplne vsichni, kdo se maji lepe, nez on, byt diky svym vlastnim schopnostem a jeho lenosti a neschopnosti.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 22:46:12     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    Nechci ti nejak nabouravat strategii, ale tohle jsem studoval a musim te upozornit, ze negativni kampan neni skoro v zadnem pripade efektivni. Lepe receno, je draha a da malo.

    Tak slozita informace jako "udelame neco a udelame to tak, ze..." velmi potesi napriklad me, JJe a par dalsich, nicmene precte si ji jen par lidi, vetsina z nich to nepochopi a ten zbytecek, co si to precte, pochopi, uveri a zvoli te, ten ti nepomuze ani k limitu, kdy ti budou za hlasy proplaceny penize. O realne sanci na zvoleni ani nemluve.

    Volby tahnou vohnouti. Vohnout nema chut, bude ti klidne chroupat sutry.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 22:53:35     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    Nojo, malem jsem zapomnel, ze tu mame profesionala. Tak to vymysli lepe. Naprosto na ferovku reknu, ze ja, pujdu-li do politiky, pujdu tam kvuli zvyseni sve vlastni kvality zivota, tim nemyslim, ze budu delat svinarny s cilem z toho ziskat nejake drobne, ale treba to, ze prosadim, abych mohl drzet zbrane, jake se mi namane, abych si mohl jezdit tak, jak chci, abych si mohl pristavat s vlastnim letadlem na vlastnim pozemku atd. No a protoze delat za tim ucelem nejaky Lex Root mi prijde padle na hlavu, tak samozrejme zasadni princip jsou v tomto rovne podminky pro vsechny.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 22:59:37     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    Amatera, ale s pristupem k dokumentaci, statistikam a profesionalum :)

    To ti chvalim, ale pokud se tam chces dostat, tak bud budes muset kandidovat v USA, nebo budes muset pomlcet o svych zamerech.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:18:15     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    K tomu vymysleni - budu te parafrazovat k dotazu na kloubovou patrovou motorku: Koupis si to?

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:20:00     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    Ano, kdyby nekdo prisel s takovym volebnim programem, kde by rekl to, co ja v uvedenem prispevku, tak ano, koupim...

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:28:47     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    Ne, ja ti rekl, ze to, co rikas ti neprinese hlasy. Ty na to, ze to mam vymyslet lip (tedy pocitam tak, aby to hlasy prineslo). Driv jsem si taky myslel, ze by se neco takoveho melo udelat, ze to tu chybi, jenze pak me zaujal volebni marketing a zacal jsem k tomu sbirat informace a kdyz jsem videl, na co volic reaguje a na co ne, vzalo mi to veskere nadeje na to, ze by tohle mohlo fungovat. Neni lepsi definice toho, jak lidi vnimaji sdeleni (a jak na ne reaguji), nez ta z Farmy zvirat.

    Ideologicky se shodneme, me by se tvuj program libil a volil bych to.

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:44:18     Reagovat
    Autor: speedy - speedy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    Obavam se, ze platí stare zname "chleb a hry". Delnicka luza nepremysli nad tim co bude, kdy bude a jestli na to bude.

    Vzdyt ja si odpichnu ve 3 odpoledne, sednu do facka, v Lidlu koupim burta, vecer sednu k televizi, kouknu na Ulici, pojim kvalitni uzeninku, zapiju Jednotakem a vecer si poslechnu jak me Jirik Paroubku naslibuje velkou socialku, "zdarma" skolstvi, zdravotnictvi, laciny zradlo atd. Vzdyt stat to zaplati ne? Tak o co jde. Ja se budu mit dobre a v budoucnu kdyz nekde budou chybet v systemu prachy, tak at to nas stat zacvaka.

    A mam pocit, ze luzy je v tomto state vic, jak inteligentnich lidi. :-((

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 10:34:42     Reagovat
    Autor: I.R. - Radek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    a vy se samozřejmě počítáte mezi inteligentní lidi.

    a to vám maminka neřekla,že dělnická lůza se neříká?
    dělník je člověk,který dělá,vydělává peníze a platí z nich daně.

    lůza znamená něco úplně jiného.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 10:40:25     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    Dělnická lůza je zcela validní pojem a jedná se o jednu podmnožinu množiny všech dělníků. Debil je pouze ten, kdo ony dvě množiny ztotožňuje. Podobná podmnožina pochopitelně existuje i v jiných skupinách, nejen u dělníků.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 11:16:35     Reagovat
    Autor: I.R. - Radek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    souhlas :-)

    problém je akorát s tím,že je často zmiňována dělnická lůza a podnikatelská lůza je opomíjena.
    taková ta lůza,která popíjí víno s přívlastkem,pojídá klobásu s ušlechtilou plísní a poslouchá paroubka (nebo topolánka) jak jim slibuje dotace,daňové pobídky,státní zakázky.
    to je přeci ještě horší lůza a zmíněna není.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 19:37:52     Reagovat
    Autor: Zbyhnev - Zbyhnev
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    Jenomze to nejsou podnikatele, jakkoliv se idnes a nova snazi presvedcit narod o opaku.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 10:50:10     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    Budiž ti uspokojením, že tyhle lidi časně umírají na ošklivou rakovinu tlustého střeva :D

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 00:05:58     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    Opravdu nezbývá, než vyhlásit vlastní stát a volby zakázat :-)

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 00:28:24     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    Tak uz konecne objev ten Alderson drive a nejaka volna exoplaneta, vhodna k terraformingu, se uz najde :-)

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:06:18     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    Tak to vymysli lepe

    Nelze to vymyslet lépe. V rámci demokracie (přinejmenším bez censu) to nelze vymyslet vůbec nijak. Z důvodů již mnohokrát zmíněných a popsaných, mj. např. v odstavci "Kapři si rybník..." tohoto článku:

    www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2007060801
    ___
    Mimochodem, už by ale opravdu mohl D-FENS začít podporovat normální civilisované HTML -- na poslední chvilku jsem zase <i> přepisoval na [ i ] a <a href> na [ odkaz ], což je obojí dokonalá blbost :(

     
    Komentář ze dne: 10.09.2008 23:18:41     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    Asi jsem idealista, ale myslim si, ze spouste ignorantu je mozne otevrit oci. Zatim se mi to celkem dari, i kdyz ne v tom meritku, v jakem by to bylo potreba.

     
    Komentář ze dne: 12.09.2008 08:30:05     Reagovat
    Autor: tmiso - tmiso
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    imho jediny spuosob ako to urobit demokraticky:
    - zalozit novu stranu. najlepsie zelenu a socialisticku
    - spisat krasny volebny program, podla ktoreho budu mat vsetci vsetko
    - urobit masivnu kampan na presvedcenie "vetsinoveho volica" v style ucel sveti prostriedky. vela kricat "my to viem lepsie", ale uz nie "ako". proste populizmus najhrubsieho zrna, fico hadr.
    - ziskat ustavnu vetsinu
    - na prvom zasadani parlamentu si horeuvedenym programom ritualne vytriet rit a schvalit novu ustavu, TZ, OZ, .....

     
    Komentář ze dne: 12.09.2008 08:43:44     Reagovat
    Autor: Jack - Jack
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    Co mi to jenom připomíná???

    "Vláda bude podporovat soukromou iniciativu podnikatelů, řemeslníků a jiných výrobců... Bude podporovat oživení a rozmach solidního soukromého a družstevního obchodu... Ve vládním programu není ani slova o znárodňování či združstevňování živnostníků, naopak se tam mluví velmi jasně o podpoře soukromých podnikatelů a živnostníků..."

    K. Gottwald, 1946

     
    Komentář ze dne: 12.09.2008 10:01:07     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    To ano, ale nutno uznat, že Gottwaldovi ten přístup do značné míry vyšel.

    Ten tmisův nápad má tedy něco do sebe. Problém bude s ústavní většinou. Podplatitelných nemyslících idiotů je sice mezi voliči poměrně dost, ale získání výrazné většiny z nich pro jeden subjekt vidím jako nepravděpodobné. Plus musíme počítat s tím, že takováto jednoznačně demagogická kampaň by vyvolala reakci, takže nereálnost by došla i části idiotů.

     
    Komentář ze dne: 12.09.2008 10:08:00     Reagovat
    Autor: Jack - Jack
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    No, pokud se budeme bavit v teoretické rovině, pak by bylo ideální založit strany dvě - jednu pro vohnouty s programem ryze populistickým, a druhou pro střední třídu s programem ryze pravicovým... No a po volbách se spojit ;o)

     
    Komentář ze dne: 12.09.2008 10:13:10     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    je ovšem značné riziko, že lídři oněch stran se ve finále spojit odmítnou,k jelikož by to znamenalo, že jeden z nich půjde z kola ven.

     
    Komentář ze dne: 12.09.2008 10:18:25     Reagovat
    Autor: I.R. - Radek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    proč teoreticky?
    ta první se jmenuje ČSSD a ta druhá ODS.
    chovají se úplně stejně a dělají,že se perou.
    ale jenom virtuálně

     
    Komentář ze dne: 12.09.2008 10:22:25     Reagovat
    Autor: Jack - Jack
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    Proč teoreticky? Protože příklad z praxe je dobře znám, a jak vidno,moc nefunguje. Nebo se strany červeného zelí a modrého ptáka shodly i na něčem jiném, než zvýšení platů? Tedy na něčem, co by bylo i ku prospěchu veřejnosti?

     
    Komentář ze dne: 17.09.2008 13:16:44     Reagovat
    Autor: px30 - px30
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    mochodem, už by ale opravdu mohl D-FENS začít podporovat normální civilisované HTML -- na poslední chvilku jsem zase <i> přepisoval na [ i ] a <a href> na [ odkaz ], což je obojí dokonalá blbost :(

    Tady bych se zastal - obávám se, že kontrola korektnosti html po sémantické stránce je mnohem obtížnější, než generovat korektní html z náhradních značek a ostatní html escapnout.

    Při zapnuté podpoře html může dojít k vložení skriptu, díky kterému udělá celá diskuse pápá, popřípadě se do diskuse dumpnou všechny registrace včetně hesel a emailů a podobně.

    Více: en.wikipedia.org/wiki/Code_injection

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 11:27:24     Reagovat
    Autor: I.R. - Radek
    Titulek:mohu svůj názor pane root?
    pokuste se ho nebrat jako osobní útok.

    takže takhle:

    dejme tomu,že se rozhodnete vstoupit do politiky se svojí stranou.a že vytvoříte program z názorů,se kterými vystupujete.dejme tomu,že vystoupíte z pohodlné anonymity.
    (identitu root tuším volit nelze)
    dejme tomu,že najdete pár lidí,kteří s vaším programem budou souhlasit.

    a program bude obsahovat:
    aby každej mohl držet zbraně,jak se mu namane.
    aby každej mohl jezdit jak chce......
    až po možnost prodávání dětí a sociální politiku spočívající v ponechávání nezaměstnaných chcípnout hladem
    (to si namátkově pamatuji z vašich názorů)

    myslíte si,že vás bude tolik lidí volit? myslím tím tolik,abyste se alespoň dostal do parlamentu.
    j

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 11:41:11     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: mohu svůj názor pane root?
    Přičemž nelze pominout skutečnost, že některé body ani splnit nelze, bo je ČR vázána evropskou legislativou a mezinárodními úmluvami.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 11:46:46     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re: Re: mohu svůj názor pane root?
    To je vec resitelna.

    Spis nerozumim te predstave, ze root pro svou vizi ziska pres 50 % volicstva a jeho vstup do parlace tak bude iopravdu triumfalni.

    Jak jinak si vysvetlit, ze vlastne nepripousti zadne kompromisy a handly "neco za neco", bez kterych je ovsem v parlaci zbytecny a ze sve predstavy prosadi akorat tak peknych kulatych 0 %?

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 12:10:25     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Re: mohu svůj názor pane root?
    No, řešitelná samozřejmě je, otázkou je cena.

    Dovolil bych si parafrázovat knihu knih, kde židovský věřící, pokojně žijící podle Starého zákona, říká Ježíši, propagujícímu křesťanství: "Proč mi vnucuješ novou nepohodlnou židli, když jsem na starou zvyklý?"

    Takže root nejen že neprosadí svoje názory v parlamentu, on se tam vůbec (jako strana nedostane).
    Jediná možnost je pozvolná infiltrace více lidmi stejného smýšlení do stávajících struktur, diaspora, a pak náhlý legislativní útok.
    Jenže kdo mimořádně schopný, je ochoten pracovat za prachbídných 50 kKč měsíčně? Do parláče jdou (až na výjimky) egomaniaci, ev. vyslanci různých oblasí, aby tam prosazovali jejich zájmy (např Root). A proti nim stojí vyslanci opačné strany - a tak se handluje.

    Tady nevidím východisko.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 10:22:31     Reagovat
    Autor: pk202 - pk202
    Titulek:Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    No já jsem již v minulejch volbách tvrdil, že jedinej nástroj jak nepustit Paroblba k akci (to by asi fakt bylo horší) a přitom nepustit k akci ani zmrdy z ODS by bylo využít maximálně preferenční hlasy. Tak jak jsem to sledoval, tak ty slušnější straníky, co nemají tak ostrý loket a kontakt na Dalíka, a co mají ještě nějakou chuť dělat pravicovou politiku slušně, ty obvykle rázná ruka umlčí dosazením na nevolitelná místa kandidátky.
    Možná si to jenom tak maluju ale v každým případě by došlo alespoň ke změně osob. Debilního Langera už má až po krk.
    PROTO jako minue i v dalších volbách budu vždy dávat preference lidem ze spodní části kandidátky. A budu doufat, že spolu se mnou to udělá ještě pár tisíc voličů. Pka se možná podaří odvrátit Paroblba a změnit ODS. Minimálně ty ovary budou jiný - i když na konci kandidátky bejvaj mladý lidi.........

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 10:44:43     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    Priklad Prahy 5 nazorne ukazuje, ze je to cesta marna.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 13:02:02     Reagovat
    Autor: Marty - Marty
    Titulek:Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    Jedina moznost jak nepustit k moci tech +- 150 stale stejnych obliceju co si jen "demokraticky" mezi sebou vymenuji zidle je v den zasedani parlamentu mirne odklonit z drahy plne nalozeny a natankovany B747 a zopakovat si nad Prahou letecky den z 11. zari 2001...

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 14:11:52     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    to je píliš kontraverzní, stačilo by svolat mimořádnou schůzi parlamentu a senátu zároveň a pak prosttor hermeticky uzavřít a rituálně vysířit - stačí pár homolí na dezinfekci, které po zapálení doutnají a uvolňují hustý kouř oxidu siřičitého - takovou dezinfekci přežije kromě šťírů nebo jiného obtížného hmyzu jen ropák a to je jak známo hypotetické zvíře. náklady jsou zanedbatelné a tipoval bych je max. v desítkách Kč/os.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 13:15:44     Reagovat
    Autor: I.R. - Radek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    jojo mladý lidičky.... to je takové hezké ,-)
    třeba mladý poslanec Morava

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 14:07:52     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    jojo - idealismus, odvážné these (c) a politické theorie (c), toť znaky nevyzrálé osobnosti mladického typu :o)

    jednak bych doplnil, že pro současnou politiku je třeba být větší, než průměrný blbec, s tuctovým obličejem, je nutné to myslet upřímně a vše dělat křišťálově čistě, aby to nemohllo být křišťálovější čistější :o)

    ideál "slušného politika" je natolik nedostupný, asi jako výskyt "poctivéhoho Roma" :o)), nakonec i ten křesťanský rasismus by mohl být užitečnější, než demokracie chamtivých primitivů coby zástuců nikoli národa, ale úzké oligarchie zločinných skupinparazitujících na celé společnosti.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 14:16:59     Reagovat
    Autor: I.R. - Radek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    ty seš hrozně protiromsky založenej :-)

    já ti povím,že v jednom městě,v jedné mléčné jídelně,pracije jedna romka,mladá a pěkná.
    pěkně se usmívá,na zubech má rovnátka,radost si od ní něco koupit.
    a paní majitelka ji chválí kudy chodí.
    takže ideál možný je.

    třeba někde žije i poctivý politik.....

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 14:33:15     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    no, jak píšeš - je vnadná, mladá ...

    jistě by sis potvrdil svůj dojem, kdybys shlédl její domov a velkou rodinu :o), krom toho bychse jí na tvém místě pozorně díval na nehty, zda za nimi nemá špínu - v dnešní době, kdy se šíří žloutenka, je to celkem aktuální (nemluvě o filckách, kapavce a případně vaginálních bradavičkách, což je velmi hezký dárek od takových mladých lolitek z cikánského etnika). a k romům jsem myslím tolerantní asi jako většina zdejší populace.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 14:43:00     Reagovat
    Autor: I.R. - Radek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    čéče tahle vypadá fakt čisťounká

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 15:11:02     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    čéče, ty jsi jak smrt, ty bys bral úplně všechno!

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 21:33:01     Reagovat
    Autor: I.R. - Radek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zasraný zmrdi
    i kdeže,dokonce jsem jednou i odmítl :-)
    ale pravdou je,že se mi ženy líbí.... už odmala

    Komentář ze dne: 10.09.2008 21:28:04     Reagovat
    Autor: Tux88 - Tux88
    Titulek:
    e36 je bmw trojkove rady vyrabene v devadesatych letech.

    mno ja nemam v TP o emisich nic, moje auto je 20 let stare a ma dvoucestny rizeny katalizator, netusim o jake euro jde, ale vim ze TP je vyplnen na psacim stroji a jeden starej mam na pude...

    Komentář ze dne: 11.09.2008 01:20:00     Reagovat
    Autor: starsky.hutch - starsky.hutch
    Titulek:
    Takhle psat dal a je zadelano na volebni potencial jako pred lety.....
    Opravdu dobry clanek, pekny styl a zadny histericky afekt.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 10:58:49     Reagovat
    Autor: starsky.hutch - starsky.hutch
    Titulek:Re:
    ...hystericky...

    Komentář ze dne: 11.09.2008 01:27:37     Reagovat
    Autor: madd - madd
    Titulek:stáří auta
    Smí se dovážet jen auta 8 let stará a méně? To je teď nějaká novinka? V dubnu jsem si pro vlastní potřebu přivezl 10 let staré auto (s euro2 :-) a bez problémů a protekce jsem ho přihlásil... Vím, že dřív to tak bylo, ale to omezení na stáří vozu bylo zrušeno díky EU :-)

    Komentář ze dne: 11.09.2008 06:43:19     Reagovat
    Autor: Aspirin - Aspirin
    Titulek:Odkdy ?
    Odkdy ta zmrdovina o autech plati ? Hledal jsme ve sbirce, ale vypada to, ze zatim ne...

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 09:46:26     Reagovat
    Autor: I.R. - Radek
    Titulek:Re: Odkdy ?
    neplatí
    měla by platit,ale senátem to zatím neprošlo

    Komentář ze dne: 11.09.2008 08:49:35     Reagovat
    Autor: pk202 - pk202
    Titulek:Doprdele
    Krucinál a jak dlouho si tenhle fašismus necháme líbit....

    Komentář ze dne: 11.09.2008 10:09:53     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Technický dotaz
    Dotaz na nějakého odborníka: dá se u auta změnit norma EURO? Například výměnou katalyzátoru a/nebo motoru - nemyslim ani tak jestli to jde technicky - pokud se tam ten motor vejde, tak ho tam šikovný kutil namontuje (někde jsem čet o škodě 120 s 1.9 TDI ;)), jako spíš, jestli to pak na úřadě ochotně zapíšou do techničáku.

    No je to spíš teoretickej dotaz.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 10:48:36     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Technický dotaz
    Zapíšou, pokud tu přestavbu schválí výrobce či dovozce, případně to projde zkušebnou. Je to v principu podobný proces jako schvalování jiných rozměrů kol, tažných zařízení, vestaveb LPG...

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 12:19:10     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re: Technický dotaz
    = schvalovací proces na individuálně vyrobené vozidlo, náklady jsou zhruba 25.000 Kč.

    Přendání motoru tak, že vznikne jiné auto, není dovoleno (např. výměnou několika součástek z A-R 147 lze udělat z Alfy 146 Twin Spark EURO-2 EURO-3, ale je to nelegální).

    U některých aut je montáž katalyzátoru schválena jako hromadná přestavba (neřízený kat do Favoritu), pak by to mohlo být levnější.

    Komentář ze dne: 11.09.2008 10:48:48     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Sanstorme, Sandstormeééééé
    Sandstorme, jsi tu? Potřebuju s velkou pravděpodobností někoho zažalovat. Ergo potřebuju právníka na konzultaci ev. podání žaloby. Máš chuť? :D

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 11:17:39     Reagovat
    Autor: I.R. - Radek
    Titulek:Re: Sanstorme, Sandstormeééééé
    čéče já ho jednou poprosil a taky se na mě vysral :-) prej ho to nebaví,prej radši hraje hry :-)

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 11:42:46     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Sanstorme, Sandstormeééééé
    No problemo, mám víc známých v oblasti léčby práv :)

    Komentář ze dne: 11.09.2008 18:41:30     Reagovat
    Autor: voda - Neregistrovaný
    Titulek:FUJ
    Kez by mi ten hlasovaci listek strany zelenych o volbach schorel v ruce. :-(

    Komentář ze dne: 11.09.2008 20:01:03     Reagovat
    Autor: jzxr - jzxr
    Titulek:volby
    moje BMW 324TD E30 r.v.91 dle TP splňuje EURO2:)

    vážně, už mě tahle nekonečná buzerace začíná pěkně točit a nejspíš má můj hlas jistý národní strana. jsem moc zvědavý jak se nasranost lidu českého projeví ve volbách.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2008 23:25:40     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Re: volby
    Nijak, jako obvykle. Většina bude volit ty, co volila doposud, protože "furt lepší tydle známý hajzly, než ňáké jiné hajzly", menšina nepůjde volit vůbec a hlasy nás tady na DF budou mít asi tak stejnou váhu, jako hlas onoho příslovečného volajícího na poušti.

     
    Komentář ze dne: 12.09.2008 00:47:46     Reagovat
    Autor: X - Neregistrovaný
    Titulek:Re: volby
    To ti povím naprosto přesně, jak dopadnou volby, cca 25-30% ODS, 25-30% ČSSD, kolem 15% komouši, kolem 10% KDU a kolem 5% zelený mor. Vzpomeň na mě.

     
    Komentář ze dne: 12.09.2008 15:22:51     Reagovat
    Autor: deus - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: volby
    Sorry, ale "25-30%" je naprosto přesně stejně jako "asi metr". ;-) Naprosto přesně můžu sdělit pořadí stran ve volbách: ČSSD, ODS, KSČM, KDU-ČSL a SZ.

     
    Komentář ze dne: 12.09.2008 15:34:15     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re: Re: Re: volby
    No ja jsem zvedavy, jak dopadnou pristi volby v Praze, kde SMZ dela vse pro svuj neuspech.

     
    Komentář ze dne: 13.09.2008 12:42:42     Reagovat
    Autor: X - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: volby
    No a o to právě jde, ne? Tím chci říct, že tam budou pořád ti samí a žádná nová strana se tam nedostane. A v čele se budou střídat socani s ods. Prostě beze změny, Lidi budou nadávat a nadávat, ale zvolítam ty samé znova, to ti garantuji.

     
    Komentář ze dne: 13.09.2008 12:49:45     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: volby
    A: "Koho budeš volit?"
    B: "Komunisty."
    A: "To vím, ale v které straně?"

     
    Komentář ze dne: 12.09.2008 09:40:58     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: volby
    a kde bereš jistotu, že NS nebude buzerovat lidi? Co jsem tak koukal do jejich programu, tak buzerace tam maj spoustu. Halt je to jen vytloukání zelených/růžových/modrých socialistů hnědými. Fakt terno :( Ale je možný, že pokud by si měl vhodný rasový původ (kdo neskáče není Čech), tak by ti tu buzeraci mohlo osladit pomyšlení, že jsme "doma konečně svými pány" a žádný EU/NATO/USA/ nás "nezotročuje". Jako náplast ovšem poněkud chabé.

     
    Komentář ze dne: 12.09.2008 09:45:21     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: volby
    pardo. národnostní původ. ne rasový.

    Komentář ze dne: 12.09.2008 12:46:24     Reagovat
    Autor: Kalasnikov - Kalasnikov
    Titulek:
    Jak to tak pročítám tak jsem asi jediný koho zajímá ten výkup kovů. Jen taková zajímavost dnes výkupní cena za drobné železo 3 Kč/Kg před měsícem 6 Kč/Kg , lidi se zbavujou železa jak můžou.

    Komentář ze dne: 13.09.2008 12:55:23     Reagovat
    Autor: Daemonius - Corwin.Black
    Titulek:A já debil..
    ..je volil. Nikdy víc. Sou fakt zmrdi non-plus ultra..

    Komentář ze dne: 19.09.2008 17:33:55     Reagovat
    Autor: luke - Neregistrovaný
    Titulek:Mensi offtopic

    Komentář ze dne: 19.09.2008 18:20:08     Reagovat
    Autor: megacruiser - megacruiser
    Titulek:A jak to bude s motorkama?
    Vztahuje se ten zákon i na motorky? Nedovedu si představit jak se za přepis staré babety,fechtla nebo třindy, která se na vesnicích používá třeba na dojetí 2 kilometrů na vlakový nádraží bude platit 10 tisíc za přepis. Vypadá to, že stát opět nutí občany aby porušovali zákony - reálně to bude vypadat tak, že levnější stroje nikdo přepisovat nebude. Škoda že nefunguje ten odkaz na to jak kterej poslanec hlasoval, docela by mě to zajímalo...
    Další věc je, že dneska už nejde odhlásit auto nebo motorku a nechat si ji doma. Všechno musí do šrotu, bez dokladu o ekologické likvidaci nelze nic odhlásit. A jen tak přestat platit povinné ručení za auto z kterýho bych si chtěl postavit malotraktor taky nejde, za to je 20 tisíc pokuta. Mám pocit že tenhle stát se pořád víc vyžívá v buzeraci obyvatel a omezování svobod. Skoro už byse dala použít věta ze Slunce, seno,.. (i když je mi z toho trochu divně): Zlatí komunisti, ti od člověka nic nechtěli...

     
    Komentář ze dne: 19.09.2008 18:29:42     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re: A jak to bude s motorkama?
    V tom zákoně stojí:

    Poplatky na podporu sběru, zpracování, využití a odstranění vybraných autovraků
    Žadatel o registraci použitého vybraného vozidla do registru silničních vozidel podle zvláštního právního předpisu31f) je povinen zaplatit poplatek na podporu sběru, zpracování, využití a odstranění vybraných autovraků. Poplatek se platí při první registraci použitého vybraného vozidla v České republice. Pokud je již vozidlo v České republice registrováno, platí se poplatek při první přeregistraci vozidla.

    Zřejmě až nějaký prováděcí předpis určí, co bude vybraným vozidlem. Mohou to být tedy například jen dvoustopá vozidla, osobní auta, červená auta, to bude záležet na libo(z)vůli ministerstva životního prostředí.

    Komentář ze dne: 23.09.2008 21:15:23     Reagovat
    Autor: Gravarg - gravarg
    Titulek:A že by to už bylo opravdu v....
    http://www.novinky.cz/clanek/150284-snemovna-prehlasovala-senat-vykup-kovu-se-zprisni. html

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.