|
Super akce, kůl článek. Jenom jestli jsi jim na ten HTP bič tou částkou 120kč nepřispěl :)
Taky by mě zajímalo, jestli když člověk ujede pronásledujícím měšťákům - což pokud mají tříveverkového zrůdstra není problém - je nějak trestně postižitelné.Mám třeba zrovna nahlas muziku a jako na potvoru se nedívám do zrcátka... :)
|
|
|
No, mne kdyz po par kilometrech s tou jejich sluzebni Octavii chytli (byl tam semafor a ja jim vlastne neujizdel, pouze jsem je ignoroval), tak sice meli milion kecu, ale ja jsem opacil, ze mne prece mohou zastavit jen kdyz mne predjedou a MP z jedouciho vozidla vubec, coz je lehce vyvedlo z miry. Pak mi rekli, ze za mnou vyrazili kvuli prujezdu zakazem vjezdu (mimo dopravni obsluhy), i opacil jsem, ze se ve smyslu vyhl. 30/2001 Sb. citim byt dopravni obsluhou hned ze tri duvodu, ktere jim ovsem vysvetlovat nebudu a pokud chteji, muzeme si o tom popovidat pred komisi. Tak si pracne opsali jmeno a adresu z obcanky (ridicak ani OTP nechteli), pak se mne zeptali, jestli vim, ze mi za prestupek hrozi ve spravnim rizeni az 5000 Kc pokuty a jeden bod a oni ze by mi to dali za 500 a bod, coz jsem odmitl. Rok je skoro pryc a stale nic neprislo, tak asi tak ;-)
|
|
|
Ta zmínka o dopravní obsluze mě zaujala. Existuje nějaká přesnější definice, než že se řidič "cítí"? O můj dům si totiž opírá plechovku úplně každej. Vjezd do ulice zakázán motorovým vozidlům s výjimkou dopravní obsluhy. Podle mě, ta značka tam je naprosto zbytečná.
|
|
|
§15 odst. 3 hovori jasne:
Dodatková tabulka č. E 12 s nápisem "JEN DOPRAVNÍ OBSLUHA" omezuje platnost značky, pod kterou je umístěna, na vozidla zajišťující zásobování nebo lékařské, opravárenské, údržbářské, komunální a podobné služby pro oblast za značkou, na vozidla s označením č. O 1, vozidla taxislužby a na vozidla, jejichž řidiči, popřípadě provozovatelé mají v místech za značkou bydliště, sídlo nebo garáž; pro tato vozidla neplatí značka, pod kterou je umístěna dodatková tabulka s nápisem "MIMO DOPRAVNÍ OBSLUHY".
Je to celkem jasne, otazka samozrejme je, co je mysleno pojmem "v místech za značkou". Misto 50 km za znackou je totiz take misto za znackou...
|
|
|
magické je tam zřejmě sousloví "A PODOBNÉ SLUŽBY".
Představte si, že trestní zákoník obsahuje takovou formulaci.
Takže kamarád majitele herny, který mu veze cigára, je "podobná služba", manžel paní tajemníkové, který čeká v zimě dvě hodiny s nastartovaným dieselem na slepici v kadeřnictví, se z toho taky vykecá, ale strejda ze Lhoty, který dovezl zeleninu na tržnici starým wartburgem, dostane botičku...
Jiný problém je, jestli hejsek, který přivezl do firmy recyklovaný toner a nechá tam stát auto půl dne (na oběd, pokecat, na úřad, zas na pokec...) je celou tu dobu zásobování, takže popeláři nevyvezou popelnici - nevejdou se.
Taková definice vyhlášky je podle mě socanský odfláknutý chlív.
|
|
|
A jak byste to chtel formulovat jinak? Ja myslim, ze je jasny zamer a ucel; pri pochybnostech necht rozhodne prislusny organ, ci vyklad je spravny. A v dusledku samozrejme soud. Tezko chtit od podobnych ustanoveni vycerpavajici taxativni vycet nebo osetreni vsech situaci a vyjimek; to preci proboha neni programovani.
|
|
|
formulace "příslušný orgán" je vtip sám o sobě :-))
|
|
|
Nevím, jestli nutnost nechat rozhodovat o výkladu příslušného orgána byl záměr, ale vím jak to funguje v praxi. Dodatkovou tabulku poruší beze strachu nejprve místní mafiosové okolo radnice a MP, po čase na ni (příklady táhnou) sere už každý. Je to stejný zmrdí status, jako okolo měření rychlostí, které tu tolika lidem vadí.
Ale hlavně, k čemu je dodatková tabulka, když se dotyčnými ulicemi v poledne vůbec neproderete? kdyby tam jel skutečně topenář na havárii nebo lékařská pohotovost, nezaparkuje.
Dopravní značení, které musí interpretovat soud, je dopravní značení na (!).
Nejmenovaný potentát z dopravky: "my o tom víme, ale ve městě je málo parkovacích míst, tak to necháváme".
Typický přístup zkurvence ze Švejkistánu.
|
|
|
Je v tom jeden zasadni problem. Ridic muze vyhlasku pochopit jednim zpusobem a ridit se ji, nicmene spravni organ ci soud ji mohou vylozit jinym zpusobem a ridic pres to spacha prestupek a je potrestan (jeste horsi je to u trestnych cinu hospodarskych, kde take neni z trestniho zakona tak uplne jasne, co se jeste smi a co uz se nesmi)... Pokud se jednalo o jednani v dobre vire, ze je v souladu s platnou pravni upravou, je nezbytne dusledne aplikovat princip in dubio pro reo.
Nebo muzeme zavest celonarodni soutez, losovat jednou tydne jedno rodne cislo a dotycneho vylosovaneho zavrit na patnact let, z hlediska spravedlnosti je to uplne totez.
|
|
|
Zrovny ty, ktery tolik nesnasis pravni pozitivismus, nerozumis te vete o zrejmem ucelu a zameru? Ano, kazdy z nas provadi vyklad pravidel; a kdyz se je jmeme na zaklade sverazneho vykladu litery kroutit ke svemu prospechu, pak nas soud muze klepnout pres prsty. Tve tvrzeni o dobrovirnem jednani je bohuzel presne to, cemu rikam programatorsky princip - "definujte mi, cemu rikate zamerne zbaveni zivota, ha?" abych to dovedl ad absurdum. Kdo jiny by mel rozhodovat, zda neci vyklad je scestny, nez soud? Zijeme ve spolecnosti a uzus je tyranus; aspon co se zalezitosti jako "dobre mravy" tyce. Chapu, ze pro jezdce na hrane odkojene prostym if-else je to tvrde poznani, ale je to tak: to chapani je zalezitost spolecenska, cili e natvrdo definovana.
* abych se vyhnul flamesam - mluvim k tvemu nazoru, ne k tve osobe - ackoli jsem vyrozumel, ze mas neco docineni s IT, me poznamky se nevztahuji k tobe, ale slouzi jako srozumitelna (doufam) metonymie.
|
|
|
"a na vozidla, jejichž řidiči, popřípadě provozovatelé mají v místech za značkou bydliště, sídlo nebo garáž; pro tato vozidla neplatí "
A co případ, kdy v takovéto ulici bydlí má přítelkyně? To mám asi smůlu, i když se to místo už pomalu stává mým bydlištěm, byť neoficiálně...
|
|
|
Pritelkyne nema ridicak? Pokud ano, muze byt de iure take ridicem tveho auta, ne?
|
|
|
Zrovna neco podobneho me napadlo ... ja domu smim, ale kamarad pro me prijet nemuze ... pekna picovina.
Vrchol vseho byl, kdyz me chteli buzerovat dva trotlove, ze stojim za zakazem vjezdu (proste ulice, ve ktere bydlim ma zakaz mimo dopravni obsluhu z obou stran a z te blizsi nekdo ukradl dodatkovou tabulku) a ja byl tak neskutecne nasranej (spechal jsem a jeste mi nejaky zmrd propichnul kolo), ze jsem jim rekl, ze bud daji pokutu vsem (asi 50-100 aut v ulici + na prilehlem parkovisti), nebo nikomu a po nekolika zopakovanich to pochopili a zmizeli ...
|
|
|
Rika se tam snad "trvale bydliste"?
|
|
|
Mimochodem, dost mě zaráží, kolik dodatkových tabulek obsahuje chybu při používání předložek "kromě a "mimo". Jak si jistě ze základní školy všichni pamatujeme, tak předložka "kromě" se pojí s druhým pádem, zatímco předložka "mimo" se čtvrtým. Správné znění dodatkové tabulky je tedy "Kromě dopravní obsluhy" anebo "Mimo dopravní obsluhu", ovšem na silnicích jsou k vidění různé kombinace. Je pak taková dodatková tabulka s pravopisnou chybou vůbec platná? ;-)
|
|
|
Od kdy smi MP zastavovat ridice z jedouciho auta?
|
|
|
Oni ale nikoho zastavovat nebudou. Jen si ho odfotěj - ksicht mají z auta pěkně zepředu, takže žádná sluneční clona nezavazí... Pak dostaneš obálku "od staré".
|
|
|
To jo, ale ja reaguju (asi blbe :-) ) na druhy prispevek, kde ho zastavili MP z auta....
|
|
|
Nezastavil mne z auta. Dojeli mne, kdyz jsem zastavil na semaforu, vyskakali a klepali mi na okenko...
|
|
Mě by spíše zajímalo, jestli je MP oprávněna k přestavbám motorových vozidel. Obzvláště pokud jejich úprava spočívá v odstranění opěrky hlavy (bezpečnostní prvek) a následném zamontování měřiče rychlosti místo této. V případě nehody určitě tento laserový meč (pardon měřič) zafunguje bezchybně a posádku ochrání. Nebo že by autor tohoto technického řešení vycházel z myšlenky, že příslušníkům MP se nemůže poškodit mozek, respektive že následná újma po jeho poškození bude stejně mizivá?
|
|
Docela by mě zajímalo, jak moc přispěje bezpečnosti, když rychle jedoucí auto bude předjíždět druhé jedoucí ještě rychleji.
Jak jsem už několikrát řekl - když libovolná MP něco dělá a jsou měřitelné výsledky, pak je 100%ně jisté, že je to děláno tím nejblbějším způsbem.
|
|
|
bezpečnost především!!
nejen MP, ale i jiní, u nás je nová vychytávka, hned za odbočkou z magistrály udělali přechod pro chodce (Rumunská, Praha 2), tak nevím, je řidič jasnovidec nebo domy na rohu jsou průhledné?? někdo si málem zavařil hlavu, aby vymyslel ruskou ruletu pro chodce i řidiče, jen tak, protože deset metrů od přechodu je světelná křižovatka, možná je u nás chodců moc nebo moc řidičů na svobodě, těžko říct . . . .
|
|
|
ale zase to podporuje vzájemnou soutěživost chodců a proklatě mrštných managerů v hustých autech, ne ? jakmile se wagen a chodec ocitnou najednou ve vozovce, dostanou se do tranzu a ani jeden z nich se již nechce zastavit - chodec bleskurychle kalkuluje, zda psychologicky pohledem z očí do čelního skla přinutí řidiče zastavit/zpomalit a je připraven tu k brždění smykem, tu k labutím skoku a v řidiči se zase probudí duše jezdce rallye a ve zlomku vteřiny promýšlí, zda vzít chodce 2 cm před nohou nebo za nohou, aby ho s burácejícím motorem vojel a přitom se nevystavil potupnému přibrždění, kterého využijou ostatní řidiči, kteří ho s výrazem triumfálního výsměchu v tu ránu předjedou.
a to nepočítám ty řidiče s kšiltem dozadu, co mají sakra hustý výfuky typu roura od lešení "sonic" :o))
|
|
|
srandisto, mě tam málem kleplo, ten přechod tam dřív nebyl a vyskytují se tam chodci, kteří jak vidí zebru tak nevědí čí jsou, zkus si to projet a uvidíš, i ty nevěřící, zvládneš modlitbu za pár vteřin, já to stihla, ale "len sa trela" :-)), kdybych potkala osobně toho debila, co ten přechod "vymyslel", tak s ním rozvinu diskuzi, kterou nepřežije . . . . .
|
|
proč furt ty narážky na škodovky? např. fabia mě naživo celkem překvapila a neřekl bych, že je to až taková popelnice...a nejen designem ("pohybuju" se v oboru). s kontextem článku to přece nemá co dělat. musím podotknout, abych nedopadl jak sedlák u chlumce, že nemám škodu, nikdy jsem neměl a ani mít nechci. ten fotoseriál je síla, toho člověka, kterej tohle vymejšlí, bych chtěl poznat... i když je to jen reklama na policii (policie by reklamu potřebovat neměla), hodně to vypovídá o lidech co jsou tam zaměstnaný.
|
|
|
V pátek jsem poprvé viděl novou Fóbii z blízka (na šikmé rampě. Nemůžu s pomoct, ale to auto na mě působí tak, že všechno na něm jsem už někde viděl a všechno je low-cost. A to nejenom díky dílům ze Zrůdstru, ale stejné prvky jsou třeba na Suzuki Swift (tvar bočních oken) atd.
Dle mého je to koncentrovaná nuda - to za prvé....a za druhé - je to malé, těžké a slabé auto (1,2HTP 47kW; F2 hatchback) za cenu 249 900,-Kč u Škoda Auto Bobrava v Brně - Modřicích.
Mám tedy +/- stejný názor na výrobky socialistické Škoda Auto.
|
|
|
Tak dneska jsem ji poprvé viděl. Stojím na přechodu a periferně zahlédnu jakési auto. "To je ale divnej Roomster" proletělo mi hlavou. Fabija jela přímo kolem mě, takže jsem poznal svůj omyl, ale tenhle první dojem nějak nemůžu vytěsnit z hlavy. Mému otci se třeba líbí, já bych si fabii nekoupil ani za zlaté prase. Jediné auto z Boleslavi, které mě kdy chytlo byla Octavia I 1,9 TDI Combik. Jinak nic moc.
Ale zpět k nové Fabii:
To je ale divnej Roomster ...
|
|
|
jo, jo, je to hnus a navíc levný to rozhodně nebude. poslední jakžtakž slušný auto schadewerke je OII.
|
|
|
souhlas...nez novou fabku, to radsi stejne vypadajici Swift - ten se navic obejde bez rumstroveho cumaku obsahujiciho uz drive zminovane vychytavky s ruskou ruletou ridici vystrelovani airbagu ;-) (a navic je levnejsi...)
|
|
|
BTW - Roomster: Přišlo mi zarážející, že má tak olbřímí masku s výraznou mříží jakoby na nasávání vzduchu, která je ovšem zaslepená! V podstatě takový sériový tuzing - falešná maska...
|
|
|
"Olbrimi"? To je nejaky novy vyraz v prazackem newspeaku?
|
|
|
Zaslepená je nejspíš proto, že jinak se do žebrování chladiče dostává hmyz a jinej bordel a nakonec to chladí hůř než se zaslepenou maskou ;)
|
|
|
tříválec je základní motorizace...no mě ty motory od VW taky moc neberou (i když HTP je českej motor)....jediný přímovstřiký benzíny za něco stojí, ale budoucnost přímýho vstřiku je nejistá...ale to je fuk, já jen jestli vás neovlivňuje ta "antikoncernová" nálada na zdejším webu, já se snažím hodnotit objektivně...taky se mě německý auta vůbec nelíbí (možná bmw má nějakýho ducha?), proto mám subaru ha:-) ale tak...to je asi všechno co jsem chtěl....
|
|
|
mně by se německý auta i líbily, subjektivně je řadím hned za japonský :o), jenomže v českých podmínkách jsou prostě předražený, a to platí zejména o produkci VW gruppe. OII mi třeba přijde - vyberete-li si pořádnej motor, což vzhledem k váze vozu je možná tak 2.0 FSI nebo některý ze silnějších TDI, jako vcelku povedený auto, ale za ty prachy... golf to samý. astra je zas hezká jenom zvenku, zevnitř to zřejmě dělal někdo, kdo jinak navrhoval bunkry za druhý světový, ten otvor uprostřed na displej vyloženě připomíná střílnu :o)
u japonců prostě dostanu většinou to samý, nebo lepší za míň peněz. nebo třeba ceed, ten se taky myslím vcelku poved, kdybych si kupoval auto letos a ne loni, asi bych o něm uvažoval.
|
|
|
Prej Subaru ma dusi, jeste ted se chechtam, neznam vetsi hnus!
|
|
|
duše není skryta v líbivosti....
|
|
|
HTP je českej motor asi z tolika, že motoráři ve škodovce vzali německý čtyřválec, jeden hrnek odřízli, přidali vyvažovací závaží a napsali pod to HTP ;-)
|
|
|
Když jsem si myslel, že koncepci litrových tříválců vymysleli v polovině sedmdesátých let Japonci, mýlil jsem se zase?
Vtip měl být v tom, že "čtvercový" tříválcový motor o objemu zhruba litr měl mít nejlepší poměr spotřeba/výkon, v té době měl být velký tlak na snižování spotřeby, který se projevil snižováním počtu válců u některých objemů, vypínáním válců podle zátěže, vypínáním motorů při zastávkách a šílenství kolem Cx.
|
|
|
No podle mého se opravdu mýlíte, co třeba dvojtaktní tříválce Wartburg? Ty na svoji dobu rozhodně nebyly špatné, byly spolehlivé, jednoduché na opravy i údržbu...
|
|
|
Podle mého se nemýlím. Celé se to točí kolem HTP s ukradeným hrnkem, debata se tedy vedla o motorech čtyřdobých, dvojtaktní motory bez ohledu na počet válců jsou v dnešní Evropě trochu pasé. Mám dojem, že i Saab od nich již upustil a většina výrobců motocyklů, dokonce i výrobci travních sekaček se pohybují na poli čtyřtaktů sebejistě.
|
|
|
No rozumne naladena Impreza je velmi vhodne auto pro prihlaseni do http://www.uspornajizda.cz/ :-) uz jsem tam prihlasil Lancer.
Cekam az si D-FENS najde cas, je to material presne pro nej...
|
|
|
No, pokud by to HTP nemělo 44, ale aspoň 55kW...a bylo montováno do aut s hmotností do 850kg (a ne do kurev 1050-1150kg těžkejch), pak bych řekl, že za něco stojí. Takhle je tento průměrnej motor v těžkejch škodováckejch krámech symbolem něčeho, co je už dost pod čarou rozumné motorizace, nebo honby za nízkou cenou, chceš-li. I když ani to není moc povedený, protože nejlevnější jebka F2 s 44kW 1,2HTP stojí 249 900,- "fholobytu"
No a nabízet ten krám s 44kW haťapkou ve výbavě "ambiente" za 280 000,- v základu je fakt totální úlet a projev nejtvrdšího hovadismu v honbě za dostatečným počtem kolonek ve sloupci "motorizace". Možná to za chvíli budou dělat i v litrovce, aby vohnout ještě víc ušetřil...co na tom, že to pojede max 110kmh, že? Vždyť haťapka nejede po rovině za bezvětří o moc rychlejc, tak co? 8o)
|
|
|
pozor na to, fabie se v motorizaci 1,0 delavala jen jich bylo jen par a nebyly urceny primarne pro cesky trh ;-) vtip je ale v tom ze ten motor byl ctyrvalec a jel nejmene stejne dobre jako HTP (me se zdalo ze to jede o dost lip nez slabsi HTP kdyz jsem se v tom vozil) a spotrebu to melo taky lepsi :-)
|
|
|
A co výkon? Jakej to mělo výkon?
|
|
|
Raz davno som to videl na autosalone v Nitre. Ked som to uvidel, myslel som si, ze je to vtip: ze to len nejaky vtipkar volako napasoval na blok zo Skody 100 hlavu s celym prislusenstvom okolo ako z poslednej Felicie. Tusim to malo aj rozmery (vrtanie x zdvih 68x68mm) identicke ako ta 100-vka a teraz uz ani neviem ci aj ten vykon nemal tak okolo 37kW.
|
|
ale překvapila mě ta slova o ŚAVLI Luka Skywalkera, chápu, že doména D-FENSe jsou palné zbraně, ale přepokládal bych alespoň základní orientaci i v chladných. Starej dobrej Luke to měl rovně a ostré ze všech stran, tedy meč.
|
|
|
Obecně máš jistě pravdu, ale pokud víš o čem se mluví, když se řekne "světelná šavle Luka Skywalkera", tak bys taky mohl vědět, že v originále je to "light sabre" - tedy "šavle" 8o)
A navíc - dokonalost je nudná.
|
|
|
No on je v tom dost binec i v originále. Jednak ve Star Wars je to opravdu "sabre", ale on se někdy i pojem "sword" používá pro označení něčeho, co v české terminologii je jednoznačně šavle (např. výzbroj z doby Civil war).
|
|
|
Pro oba: Jedná se o lightsaber; v ostatním máte pravdu.
|
|
|
Sandstorm obnovil rovnováhu v toku síly :)
|
|
|
on ale i luke skywalker může házet šavlí poté, co assimiluje na ex z láhve johna walkera, víme .. :o)
|
|
|
Dle způsobu boje, který velký Luke se svou světelnou hračkou praktikoval a tvaru rukověti, se autoři spíše inspirovali v japonské kataně. Tato je sice zhusta označována za meč, ale technické provedení (jednostranné ostří, mírně prohnutá čepel) a způsob boje (více sečných, než bodných úderů) jí odkazují spíše mezi šavle. Možná by nejlépe sedělo srovnání s palašem.
|
|
|
Dle vyjádření, které jsem četl nebo slyšel na fanovských stránkách je způsob boje určen tím, že by světelné "ostří" mělo mít vlastní kinetiku - docela slušný moment setrvačnosti - a proto je potřeba specifický způsob boje, kdy se ostří zastavuje co nejméně.
Jinak katana se za meč asi označuje kvůli původnímu překladu: ken = meč, ken-do = cesta meče.
|
|
|
A není to náhodou tak, že se sword (meč) v běžné hovorové angličtině (češtině) bere jako označení, zahrnující další poddruhy (šavle, katana, kord)?
Zkuste se někoho zeptat co je šavle a většinou bude odpověď "takovej ten zahnutej meč".
|
|
|
Myslím, že "meč" je v této souvislosti na jedné úrovni s "šavlí" a "kordem".
Když ukážu blbci odděleně 40tunový trailer a svou C1, bude to pro něj pořád jen "auto". Stejně tak je to s tou šavlí.
Neberme tedy blbce jako etalon a nezjednodušujme kvůli nim pojmy, abychom se neocitli na stejné úrovni s nimi!
|
|
|
Aby v tom byl už úplný bordel, tak v klasickém překladu Tří mušketýrů jsou jejich kordy překládány jako "meč". Taky to tahá za uši, ale tak nějak to už k otmu překladu patří.
|
|
|
Kord je následovníkem meče v přímé linii. V době, kdy se přestávala používat těžká zbroj, kterou nahradil většinou pouze kyris, nemusel být pěšák vybaven těžkým mečem. Jednak nebylo potřeba prorážet silný pancíř, za druhé díky odlehčení protivníka, získal tento na hybnosti a bylo třeba zasazovat více úderů v kratším čase - proto lehčí kord. Rovněž s nástupem palných zbraní byl kord pobočnou zbraní na krátkou vzdálenost- pěšák nemohl zároveň tahat těžkou mušketu a těžký meč.
Šavle byla takřka výlučně jezdecká záležitost. Z koně se sekalo za jizdy, při využití dopředné rychlosti koně na posílení síly a ranivosti sečně - řezné rány.
|
|
|
Nejsem zrovna odborník na chladné zbraně, ale mám za to, že kord je zbraň s tupým ostřím určená k bodání a to, co se používalo v 17 stoleté a co měli mušketýři byl meč, protože to mělo i ostří. Ale problém je v tom, že druhů bodných zbraní obdobného typu je víc a liší se dost málo - např kord, rapír, fleret a podobně.
|
|
|
Kord je v podstatě vylehčený meč, broušený na jednu nebo obě strany. Ostří je rovné. Kordem se obvykle zasazovala fatální rána bodnutím, případně sek pomocí ostří na špičce, vedený na krk. Broušen je ale po celé délce. Tím kouskem, co mám doma se dá krájet salám bez nejmenších problémů - a to pamatuje tři mušketýry.
Vývoj chlaných zbraní by byl na delší debatu.
|
|
Zda se mi to, nebo na tom prvnim snimku, ze zaberu rychle jizdy, jede to papouskovske facko v protismeru?
|
|
|
Zda, ta fotka je jenom zrcadlově otočená. V novinách často takto fotky otáčejí kvůli obtékání textu anebo prostě tak, jak potřebují... Někdy je to hodně poznat :-)
|
|
..jen je zatím trochu z budoucnosti ;-) (pod článkem datum 24.04.2007)
Jo a jinak - tuhle jsem koukala, jak k páchání přestupků nabádá slušné občany i samotná mocná televize: V reklamě na blíže neurčenou banku se žlutým čtvercovým logem panáček nasedající do vozu a žádající odvoz do jakéhosi klubu (asi bordelu) stojí u chodníku evidentně v protisměru - stojí totiž zadkem ke značce "zákaz zastavení". Kde se tam asi vzal? Nebo má zmíněný bankovní ústav ze zákona výjimku?
|
|
|
v sobotu jsem byl na otočku na moravě, tak můžu přihodit párr ostrých dat a postřehů - asi nejzajímavější mi přišlo dodržování povolené rychlosti / brno - praha průměrná rychost 99% všech aut mimo kamiony 160kmh, z toho cca. 10% standardně 180kmh, řidič jedný vochcávky zapomněl dát nohu z plynu při odbočování a napral to přímo mezi tyče tabule s cedulí exitu; u bukovských hor (oblíbené serpentíny u uherského hradiště) probíhal závod do vrchu mezi místními motorkáři a neuniknul jsem ani soutěžení kamionistů, kdy rozdíl rychlostí předjíždějícího a předjížděného byl menší než 0,5 kmh.
jo a abych nezapomněl, při cestě z prahy mě ještě zaujalo, že po sjezdu z dálnice z brnem měla skoro každá zatáčka na okresní silnici hezky vyvedené "tetování" z brzdných drah různých místních gangsta's, kteří si zzřejmě smykem označkovali území svého gangu.
|
|
|
to je zajímavý, já byl v brně ve čtvrtek, a naopak mi přišlo, že při standardní cestovní rychlosti 140 km/h, max. 150 km/h tacho jsem naprostou většinu cesty mohl jet klidně v levém pruhu a uhnout jsem musel za cestu tam a zpátky tak s bídou 10x.
že by víkendoví řidiči byli větší prasata? :o)
|
|
|
no, na dálnici se jelo kupodivu plynule, jednou jsem i uhýbal rychlejšímu wagen :o) a když jsme u těch prasat, spíš si prasečiny spojuju s dementem, co jede mimo obec 70kmh a v obci ještě trochu přidá, aby odvážně předjel ostatní.
|
|
|
Jedu po D1 jen občas, ale připadá mi, že naprostá většina řidičů kromě kamionistů se pohybuje kolem 130 km/h.....
|
|
|
Zajimalo by me, kam se vsichni ti zavodnici vrhnou, kdyz jedu ja. S tempomatem na 135-140 patrim k nejrychlejsim, presneji receno predjizdim podstatne vic aut, nez jich predjizdi me.
A technicka - ty "bukovske hory" jsou asi "buchlovske kopce", rekl bych.
|
|
|
Jsou to Chřiby.
Asi nejkrásnější a bohužel i nejnebezpečnější úsek na trase Slavkov - UH.
|
|
|
To neni presne, "buchlovske kopce" (male "b" male "k") se odjakziva rika kusu silnice, ktery vede kolem Buchlova. Ze se to zrovna nachazi v Chribech je vedlejsi. Na druhe tve vete to ovsem nic nemeni.
|
|
|
Ono taky záleží na tom, v jakém autě jedeš. Oktávky I a Fabie ve vyšších rychlostech brutálně přeměřují, takže jejich řidiči mají pocit, bůhvíjak rychle nejedeou a jaký jsi prase, když je předjíždíš ve 145 km/h a oni přitom mají na ciferníku okolo 160 km/h...
I proto někdo může tvrdit, jak lítá s Roomsterem 1,2 HTP, když se řídí jen vlastním tachometrem. Když si takový řidič vezme do auta GPS, tak často jen nevěřícně kroutí hlavou...
|
|
|
To je pravda, skodovka to neni a tachometr promeruje minimalne, jak kamaradovi za poplatek 500 kc zmerila mikrovlnka PCR.
|
|
Pičo...tak to PíáR s tím rychle jedoucím favoušem, tomu nevěřím. To je nějakej fórek, ne? To by nevymyslel ani retard z jedličkova ústavu, ty vole...
|
|
|
policejní humor je drsnej humor - ale lidová tvořivost dokáže policejní práci také řádně popularizovat, mezi nejlepší vtipy řadím hlášku "poliajt se zamyslel" :o)))
|
|
|
Humor je humor, jenomže tragické na téhle osvětě je, že je zřejmě myšlena vážně. Připomíná mi to padesát let starou propagaci...
|
|
|
no jasně, právě proto je třeba stavět se k tomu s humorem a přemalovat to např. znakem <|>.
|
|
|
|
To je jasnej podvod, to musí být zřejmé každému, kdo se na tu fotku podívá. Ta ručička otáčkoměru je hluboko v červené, takže motor musel řvát jak prase.
Jenže nic není slyšet. :-)
|
|
|
Ne tak docela. Co je mi znamo, byl "drobatko" upraveny - vykon a kroutak to ma jako ta moje popelnice, ale ta ma narozdil od fanouse 1350kg pohotovost....
|
|
|
Pokud to bylo tedy upravene, tak bych tomu mozna i veril. Kdyz jsem mel favorita, tak se dalo na dalnici z kopce 180 bez uprav... To ale nic nemeni na tom, ze to uz je hazardovani s lidskymi zivoty
|
|
|
realne by to byt mohlo, neco mi to pripomina, ale ze az takhle moc...
Pohled na teplomer nasvedcuje, ze se problem mozna vyresi sam
|
|
Hele, kdyz uz se tu resi ty sporny znacky :))), kdo to pred 14 dny otacel pres stredovy pas z protismeru na Strakonicky dalnici a ja ho minul o nekolik malo metru tim, ze jsem to poslal do levyho ? krom toho, ze by me obstastnila znalost myslenkovyho pochodu takovyho cloveka, by me zajimalo jestli by mu vzali nasi borci papiry na miste nebo je tam taky nejaka "nejasnost" v zakone :)) Ja ze bych se pripadne naucil taky tak jezdit, obcas prejedu.... :)))))
|
|
|
stačí, když má na hovno gps - kámoš jí v aautě zapnul a když jsme jeli na křižovatku "bulhar" od florence a chtěli jsme zabočit doleva k vše, umělý hlas z futuristického gps nm poradil "jeďte rovně do protisměru a pak to otočte" :o)
|
|
v Policii borci: tvrdošíjně měří rychlost tam, kde je úplně fuk, jestli auta jedou přes nadjezd 50 či 80, zato o kousek dál - cca 100 metrů je řízená křižovatka, kde se za hodinu otočí do protisměru víc jak desítka vozidel. Těch si ani nevšimnou. Situace se opakuje tak třikrát do měsíce, neboli to není náhoda. K...y uniformovaný. Nic víc.
|
|
|