D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Jedno logo mimo soutěž
    (ze dne 19.06.2005, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 19.06.2005 19:14:34     Reagovat
    Autor: Scimitar - Neregistrovaný
    Titulek:
    To že je na autě tuning (ne tuzing ale tuning) ještě zdaleka neznamená že řidič je trotl. Už zas házení do jednoho pytle...

     
    Komentář ze dne: 19.06.2005 20:25:52     Reagovat
    Autor: Mysak - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Obávám se, že Josito měl na mysli konkrétně ty tuzery, co si vyměnili parkovací žárovky za supersvítivé cool modré diody (ideálně blikající). To potom v zrcátku za šera nepoznáš, jestli jede sanitka nebo tuzer, který spěchá...
    LED světýlka rozhodně nejsou tuningovým doplňkem (nezvyšují bezpečnost vozu, nezlepšují brzdy, nedodají větší výkon motoru, ani podvozek nebude stabilnější), LED jsou pouze tuzingovým (v pravém slova smyslu) prvkem. A o ty ve článku šlo...

     
    Komentář ze dne: 20.06.2005 02:04:02     Reagovat
    Autor: Trafena Hus - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Nie je to celkom tak. LED maju ovela kratsiu dobu nabehu a nevyhoria - cize ide skor o bezpecnostnu upravu. Pravda, musia mat predpisanu farbu a svietivost. To ze nesmu blikat, je samozrejmost. To ze led su trendom buducnosti doklada aj fakt, ze coraz viac aut ich ma uz z vyroby. A casto to nie su lacne auta. Namatkou by som spomenul Infiniti G35 alebo Cadillac STS.

     
    Komentář ze dne: 20.06.2005 15:02:47     Reagovat
    Autor: Pat Bateman - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Lidi, vy jste nic nepochopili. Díky bohu za tuzing (pseudotuning) - díky tomu poznáte trotla na silnici na kilometr a můžete adekvátně reagovat!

    Takže hošani - JEN DO TOHO, ČÍM VĚTŠÍ KŘÍDLO, TÍM LÍP JE VIDĚT

    Komentář ze dne: 19.06.2005 21:31:15     Reagovat
    Autor: Palino - Neregistrovaný
    Titulek:Mily Josito....
    ... to co si vo svojom clanku opisal (modre ledky, ciernocierne folie a tak dalej) nie je tuning :o) Suhlasim s tebou v tom, ze velka vacsina "tunerov" sa potrebuje odlisit od sediveho stada, a nie kazdy to vyriesi adekvatnym sposobom. Vehikle prezlecene za vianocne stromceky s nastrocnymi kretenmi za volantom je iba jedna z moznosti. Ale neboj, moznosti je podstatne viac, a vedz ze poznam aj ludi rozvaznych a rozumnych, ktori sa tuningu aktivne venuju. A tisko dufam, ze do skupiny rozvaznych patrim aj ja.... :o)

     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 16:55:52     Reagovat
    Autor: A - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Mily Josito....
    Vážený pane, pokud se hodláte odlišit od šedivého stáda žárovičkami, křídly a foliemi, deklarujete tím zejména to, že se nedokážete odlišit výkonnější šedou kůrou mozkovou. Za našich mladých let se takovéhle kategorii řidičů říkalo "vozdobouš"

    Komentář ze dne: 19.06.2005 22:05:34     Reagovat
    Autor: Bubik - Neregistrovaný
    Titulek:
    a jsme zase u toho. Kdyby policie dělala co má ( a ne co jí nese peníze), tak tyhle modrá blikající nebo svítící světýlka nemá na autě NIKDO.

    Nebo snad znáte nějaká, která jsou homologovaná ???

    P.S. pozor, neplést s žárovkami do světlometů s namodralým světlem.

     
    Komentář ze dne: 19.06.2005 22:17:04     Reagovat
    Autor: Scimitar - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Policia dělala co má hmm.... kdyby policie dělala to co má tak bych se nemusel bát že mi někdo přes noc vybere auto (což se zejména v Praze stává často) a nebuzerovala lidi za modré žárovičky. Mně osobně nevadí, resp. jsou ukradené, protože jsou jen symptomem problému který tkví v sračkovém stavu některých vozidel.
    Ale mnohem víc mi vadí krádeže ať už aut nebo čehokoliv jiného na to by se policie měla soustředit a ne na buzeraci za žárovičky nebo za pásy v autobusech.

     
    Komentář ze dne: 22.06.2005 07:56:50     Reagovat
    Autor: eshol - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Mno osobne kdyz jsem nucen jet za nejakym kokotem co si naimplementuje modre ledky do zadnich svetel, nejradsi bych mu je nacpal do prdele...:((( Nevim jak ostatnim, ale mne nedelaji dobre na oci a odvadeji moji pozornost...podobne jako zaple zadni mlhovky za jasne noci. Kridlo at si ma kazdy podle sveho iq, to nikoho, pokud teda zrovna za jizdy neupadne, neomezuje, ale modre ledky bych trestal holi.

     
    Komentář ze dne: 22.02.2006 14:28:59     Reagovat
    Autor: peto - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    s tymto uplne suhlasim, obzvlast sa cudujem typkom co maju vyzdobeny ledkami cely interier. Stacilo mi ked sefov synacik chrapol do firemneho auta na dosku "supersvietivu superfialovu superocitahajucu skurvenu trubicu". Vydrzal som to tyzden, potom sla do batozinaku. Mlady chvilu strajkoval ale sef sa v tejto veci postavil na moju stranu (aspon predomnou sa tak tvaril:)

     
    Komentář ze dne: 20.06.2005 00:27:13     Reagovat
    Autor: ice - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Policie by mela radeji resit shnily vraky, nez picovat za spojlery... Shnilej vrak s odepsanejma brzdama je daleko vice nevyhovujici tech. stavu nez moje spojlery a kridlo....

     
    Komentář ze dne: 20.06.2005 09:42:34     Reagovat
    Autor: Orfanik - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Policie by měla raději řešit všechno co neodpovídá předpisům

     
    Komentář ze dne: 20.06.2005 12:31:35     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Ano, v ideálním případě, pokud by opravdu platilo nebezpečné == nepovolené, bych souhlasil. V současné době bych to viděl spíš jako "řešit vše, co je nebezpečné". Tj. za folie, dobře provedené spoilery a plně funkční, byť nehomologovaná, světla asi opravdu není třeba buzerovat. Přinejmenším do doby, kdy se vymýtí vesnický tuzing (drát+stavební pěna jako hlavní pojiva opravdu nic moc), MHC jen tak přilepená na haubnu a podobná zvěrstva. A pochopitelně prasácké chování na silnic - ať už řidičů vozidel votuněných či sériových.

     
    Komentář ze dne: 20.06.2005 14:11:34     Reagovat
    Autor: krok - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Folie snizuji bezpecnost provozu, protoze skrz zafoliovane auto neni videt !

     
    Komentář ze dne: 20.06.2005 14:26:36     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Skrze tramvaj, autobus, dodávku, karavan, kolo na zadním nosiči nebo po střechu zarovnaný kombík také nevidím nic. A jedu-li ve svém V480 (sníženém - z fabriky), je pro mě neprůhledná i většina normálních aut jako např. Octavia.

    Ačkoli je asi opravdu příjemnější koukat skrze prázdné a dobře průhledné auto, v provozu se vyskytují běžně i situace, kdy skrze něco vidět není. Člověk neprůhledné auto vidí, ví, co může čekat a je na něm, aby se podle toho zachoval.

    Oproti tomu s odpadávajícími součástkami vozidel se člověk v praxi zase až tak často nesetkává a není ani důvod, proč by se s nimi setkávat měl. Tam vidím ten zásadní rozdíl.

     
    Komentář ze dne: 22.06.2005 12:47:46     Reagovat
    Autor: hippo c. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    JJ ;)

     
    Komentář ze dne: 20.06.2005 12:12:33     Reagovat
    Autor: Skubis - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Prave za spojlery a zvlast hlinikova kridla by mela policie a HLAVNE STK "picovat". Ty jejich ostre hrany jsou pro chodce hodne nebezpecne. Bohuzel dnes staci dat chlapcum z STK par kapriku a projde vsechno :-(

     
    Komentář ze dne: 22.06.2005 01:07:12     Reagovat
    Autor: Jones - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Omyl, s těmi kapříky je to konkrétně na STK čím dál tím horší ... Stréc jezdil pár let v Š120 a měl tam takový vychytávky, jako plyn, který držela v horní poloze guma od kalhot. Brzdila jenom ručka, celý auto totál prohnilý, brzdové destičky nikde a v pohodě udělal technickou, ani tam s tim autem nebyl. Na podzim to zkusil znovu a už to nevyšlo...

    Komentář ze dne: 19.06.2005 23:10:25     Reagovat
    Autor: ice - Neregistrovaný
    Titulek:BLBOST
    To je zase hovadina! Co je lepsi???? Prochlastat a profetovat penize, nebo narvat do tuningu? Jako konicek je to super, ne? A navic, mam tuning karu, po meste jezdim uplne normalne, ne-li pomaleji nez ostatni, poustim lidi na prechodech a snazim se nikoho nezabit... Jo a modry LEDky nevedu, to je pekna picovina...

     
    Komentář ze dne: 19.06.2005 23:18:49     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: BLBOST
    Hele klid, Ty podle všeho mezi ty tuzery (já jim říkám tuňáci) nepatříš, tak co. V případě debila, co si auto oblepí různými pofiderními MHC, spoilery apod. je to v podstatě nastejno s tím chlastem a fetováním. U feťáka mi hrozí, že mě klepne někde v průjezdu až nebude mít na další dávku, u tuňáka zase že mě zabije náhodně odletivší kus jeho výtvoru.

     
    Komentář ze dne: 20.06.2005 00:24:31     Reagovat
    Autor: ice - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: BLBOST
    tunak je tak nejak vzitej jako hanlivej vyraz.. ja jsem tuner, me nic z auta nepada ;-) Taky nesnasim debilky, co nalepej na auto hromadu plastovejch picovin a pak delaj husty machry a ohrozujou okoli, kdyby si radsi koupili novy brzdy .... Akorat kazej povest nam normalnim tunerum :( Proste me na tom clanku nakrklo to hazeni do jednoho pytle...

     
    Komentář ze dne: 20.06.2005 09:37:59     Reagovat
    Autor: Lyson007 - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: BLBOST
    Já vidím jedinej rozdíl mezi tunerem a tuzerem jen v tom, že jeden má více vkusu a peněz než druhý, ale oba ve snaze odlišit se vypadají pro průměrné a o tuning se nestarající lidi stejně. Když slyšim projíždět auto po ulici taky netuším jesti je to tuning nebo jenom upadlej vejfuk. :-))

    Komentář ze dne: 20.06.2005 07:39:54     Reagovat
    Autor: Boone - Neregistrovaný
    Titulek:Tuner jako tuzer
    Autor zjevně kašle na jemné rozdíly mezi tuningem a tuzingem a dobře dělá. Problém přece není v kvalitě doplňků, ale v důvodu, proč jimi někteří svá auta krášlí. Tím důvodem je mysl nedospělá, hravá, impulsivní a proto nevypočitatelná a potenciálně nebezpečná. Normální je netunit, souhlasím. Ale říkejte jim to, chlapcům nevybouřeným...

    Komentář ze dne: 20.06.2005 09:44:31     Reagovat
    Autor: Egi - Neregistrovaný
    Titulek:Fajn
    Kdyz vidim votunera, mrzi mne, ze nemam palubni houfnici, popripade pri pesich cestach aspon RPG.

     
    Komentář ze dne: 20.06.2005 09:55:51     Reagovat
    Autor: LOJR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Fajn
    Já proti otuněným kárám nic nemám.Když z nich navíc duní techno, jsem takto varován, že řidič je pravděpodobně blbeček s IQ odpovídajícím pokojové teplotě a tomu bude odpovídat styl jeho jízdy.Není nad včasné varování.

     
    Komentář ze dne: 20.06.2005 10:09:39     Reagovat
    Autor: Mlazee - Neregistrovaný
    Titulek: Fajn
    At si kazdej nalepi na svuj samohyb co chce. Ale kdyz zalepi vsechna okna reflexni folii a stoji vedle me na krizovatce, vidim pres nej hovno, kdyz jede prede mnou na dalnici, zase vidim hovno. To mi nepripadne uplne kosher...

    Komentář ze dne: 20.06.2005 10:09:31     Reagovat
    Autor: tmiso - Neregistrovaný
    Titulek:treba dat do poriadku terminologiu
    NORMALNI JE NETUZIT

    Komentář ze dne: 20.06.2005 10:31:00     Reagovat
    Autor: ROTTOR - Neregistrovaný
    Titulek:
    Výbornej článek chlape !!! Piš dál, líbí se mi tvůj styl !

    Komentář ze dne: 20.06.2005 12:50:44     Reagovat
    Autor: Joob - Neregistrovaný
    Titulek:Jsem
    přesvědčen, že pro velkou skupinu našich řidičů je velký problém pochopit, že auto když už má světla, tak by mohlo - a mělo - taky všemi svítit. Kde pak vzít pochopení pro tuning. Tahle auta tak nějak nevnímám záporně - pokud je to opravdu tuning, je vždy v příkladném technickém stavu. Bohužel, vrátím se k problému, pamatuji zřejmě dost, když prohlašuji, že před r.89 bych bez svítícího světlometu neujel ani 10 kilometrů, abych nebyl stavěn "rozběsněným" příslušníkem VB, mezi nimiž kupodivu bylo plno slušných lidí, kteří především zdůraznili, že jsem nebezpečný především sám sobě. Policii dnes tento problém absolutně nezajímá, když je vidíte na silnici, tak vysloveně pouze pokutovat rychlou jízdu. IQ tykve ti naši vrcholoví policisté mají, to je vidět i na příkladu pana Humla. Komu to nic neříká, ať nechá ležet.

     
    Komentář ze dne: 05.07.2005 11:39:37     Reagovat
    Autor: Fantom - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Jsem
    Zlaty slova. Do kamene tesat a tim kamenem je mlatit po hlave!

    Komentář ze dne: 20.06.2005 12:59:30     Reagovat
    Autor: Charly - Neregistrovaný
    Titulek:Jezděte jako běloši
    Ad "jezděte jako běloši": předpokládám, že myslíš jako třeba tenhle: zpravy.idnes.cz/krimi.asp?r=krimi
    &c=A050520_191946_krimi_bih&t=A050520_191946_krimi_bih&r2=krimi


    Ach jo...

    Komentář ze dne: 20.06.2005 18:49:08     Reagovat
    Autor: Mirko - Neregistrovaný
    Titulek:Cimbu
    Mám 4,5 starou Fabii TDI, před 1,5 rokem chipovanou od www.cimbu.cz (hp 101 -> 137, nm 240 -> 330). Nic jiného na autě nemám, naopak se snažím být co nejnápadnější (komfort uvniř, navenek šedivka). Mám to pouze pro rychlejší akceleraci v případě potřeby. Dost často jezdím přes celé Německo, kde to na dálnicích samozřejmě využiju. Po roce a půl provozu (a cca 25 tis. km) musím říct, že bych zpátky neměnil ani za boha a že Cimbu je největší machr na lidové vozy BMW (Boleslav Motor Werke). Čili nechápu, co je na chiptuningu tak špatného ;-)) Vřele doporučuju !

     
    Komentář ze dne: 21.06.2005 08:00:31     Reagovat
    Autor: Jester - Neregistrovaný
    Titulek:Chiptuning
    Co je na chiptuningu špatného ? Na první pohled celkem nic. Ale hned na druhý ... Chiptuning u dehtu funguje na principu zvětšení množství vstřikované nafty. To znamená : více sazí a oxidů dusíku ( ať žije rakovina plic ), větší tepelné namáhání pístového dna, sklon k propalování, přetížená ložiska, tzn. snížení životnosti motoru ( až na 150-200 tis. km !!! )... mám pokračovat ?
    -
    Krátce: Tobě se to líbí. Chudáci ti, co jedou za tebou, chudák ten, kdo tvoji Fabii TDI koupí jako ojetinu.

     
    Komentář ze dne: 21.06.2005 12:00:54     Reagovat
    Autor: Mirko - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Chiptuning
    Emise jsou v pořádku, STK neuplacená. Takže ti za mnou jsou stejní chudáci, jako za kýmkoliv jiným ... A tomu většímu namáhání a snížené životnosti moc nevěřím (tradiční klišé), tenhle motor se oficiálně dělá až do výkonu 150 hp (pochybuji, že by skříň, klikovka, písty apod. byly jiné) ... A kromě toho, Cimbu své práci opravdu rozumí a ví, jak přidat ale nepřehnat ...

     
    Komentář ze dne: 21.06.2005 13:17:54     Reagovat
    Autor: Jester - Neregistrovaný
    Titulek:Úpravy na motorech TDI
    Asi tě zklamu. Klika, ložiska, ojnice, olejové čerpadlo a částečně i rozvod oleje ( chlazení dna pístu ostřikem ) jsou u TDI-ček s výkony 130 a více koní jiné, než u základních "stokoňových" verzí.
    Všeobecně se traduje, že VW dělá všechny TDI motory stejně a různých výkonů dosahuje pouhou změnou programu řídící jednotky - zvláště spousta chipvotuzerů na podobné kidy chytá nové klienty. TAK JEDNODUCHÉ TO NENÍ !!!

     
    Komentář ze dne: 05.07.2005 11:45:19     Reagovat
    Autor: Fantom - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Cimbu
    No jestli jsi skoncil u chiptuningu, tak JSI nebezpecny. Soucasne se zvysenim vykonu motoru bys take mel odpovidajicim zpusobem vylepsit i brzdy! I kdyz tenhle TyDyt ma kotoucovky vsude, jsou i presto staveny na "ocekavane" rychlosti/zrychleni/brzdeni - podle puvodniho motoru (viz precipovana oktavka na 130k s bubny v zadu - to je vrah).
    BTW take jsem mel tohle docela svizne vozitko, ale nesmirne me stvalo, ze tam neni 6. rychlost. Uz ve 130 km/h musis ten motor tocit zbytecne vysoko...

    Komentář ze dne: 20.06.2005 20:55:17     Reagovat
    Autor: Jezevcik - Neregistrovaný
    Titulek:logo
    "Jo a tady je to logo. Prohlašuji, že ho coby autor věnuji k volnému nekomerčnímu použití."

    Josito, jen tak mimochodem, jsi autorem i te siluety vozu pouzite v logu?

    PS: Clanek me prekvapil, necekal jsem, ze me celkem zaujme :-)

     
    Komentář ze dne: 21.06.2005 08:27:14     Reagovat
    Autor: Josito - Neregistrovaný
    Titulek:Re: logo
    Řekl bych, že jsem autorem siluety vozu, v téhle podobě ji nikde nenajdeš. Pro tento účel jsem si dovolil amatérsky upravit obyčejnou fotografii sériového automobilu, jejímž autorem nejsem. Zato jsem si jist, že by ani původní autor fotky nepoznal, že byl použit jeho snímek. Jestli se, ovšem, ptáš, zda jsem autorem původního designu karoserie toho starého golfa, tak ...chvilka napětí... sakra, nemůžu si vzpomenout... jo, nejsem.

     
    Komentář ze dne: 27.06.2005 09:31:51     Reagovat
    Autor: Stormik - Neregistrovaný
    Titulek:Re: logo
    Chápu to tedy tak, že pokud si toto výborné logo vylepím na zadní část svého sériového vozu, tak mi autor nerozmlátí úsměv heverem :)

    Je to naprosto dokonalý nápad a článek je opravdu vynikající.

    Jsem snad už zcela vyléčený tuňák a vždy když čtu tyto články, tak si říkám co jsem to byl za vola s chemoprénem a boulemi všude na autě. Jo i ty diody jsem tam míval. Díky

     
    Komentář ze dne: 27.06.2005 09:59:41     Reagovat
    Autor: Josito - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: logo
    To je, panečku, komentář! A né jako ty věčný rejpalové, halt slušnej člověk, co ví, jak se správně reaguje na článek :-)
    Logo si nalep kam chceš, hever vytahuju jen při výměně kola a i v tom případě tak činím s krajní nechutí.




    Komentář ze dne: 21.06.2005 10:26:56     Reagovat
    Autor: Yussuf - Neregistrovaný
    Titulek:Modre ledky
    vcera vecer som videl typka co mal modrymi ledkami otuzeny horsky bicykel (celoodpruzeny s tesca za 6990 Sk)
    styri na riadidlach, tri zospodu na rame (pico neon vole) dve v zadnej prehadzovacke.

    akorat mu to nejelo moc vodspoda a cyklotuzer to do kopca tlacil. mozno preto aby mu tie ledky neopadali


     
    Komentář ze dne: 09.10.2005 03:14:09     Reagovat
    Autor: Pawlik - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Modre ledky
    Tak to by mi zase az tak nevadilo.. Aspon byl videt, na rozdil od 90% cyklistu na severomoravskych vesnicich :)

    Komentář ze dne: 21.06.2005 11:03:01     Reagovat
    Autor: ReproBoy - Neregistrovaný
    Titulek:Hustomazec
    Autor to napsal strucne a dobre. modre LED a vsemozne multiheadcuttery jsou strasny. na druhou stranu je par lidi co to nema quli zenskejm, ale treba se tim i zivi, dava dohromady seriovou karu aby pozvedl trosku uroven. Ja mam taky trosku "otunenou karu" .. ale jen proto ze s ni jezdim obcas nakej ten sprint a nechci aby to vypadalo jako popelnice, takze mam lepsi kola, pneumatiky, podvozek, masku a vyfuk decent nerez mugen. ale nechapu ty nadejchany narazniky, nadechy, vydechy, kort kdyz ma nekdo zbesilych 40-55kW :))) to je fatk smesnost. Njn, nekdo bali zensky, nekdo jezdi pro zabavu, nekdo pro pohary, a nekdo zas pro zensky :)

    Komentář ze dne: 21.06.2005 14:26:29     Reagovat
    Autor: Morsky Jan - Neregistrovaný
    Titulek:poučka
    Dík za článek a přidávám základní motoristickou poučku:
    "čím tlustější vejfuk, tím blbější řidič"
    Nemůžu si pomoct, fakt funguje.

     
    Komentář ze dne: 22.06.2005 01:16:07     Reagovat
    Autor: Jones - Neregistrovaný
    Titulek:Re: poučka
    Chudáci Ferraristi, Lamborghinisti a podobní...

    Ovšem pokud myslíš votunynkové výfuky, pak nelze než souhlasit...

     
    Komentář ze dne: 22.06.2005 09:25:07     Reagovat
    Autor: cenek urbanec - Neregistrovaný
    Titulek:poučka platí!
    Je něco jiného pětilitr, točící 8000 ot/ min a 1,4 s maximem 5500 otáček - tam ten výfuk opravdu moc velký objem plynů nevypouští...

    Komentář ze dne: 23.06.2005 00:29:53     Reagovat
    Autor: Tomas Nemec - Neregistrovaný
    Titulek:zamena pojmu
    Cteny autor si zamenil dva pojmy. Tuning a Tuzing. I podle loga je jasne, ze cely clanek zamyslel adresovat provozovatelum tuzingu a slogan ma tedy znit "Normalni je netuzit". Pak bych plne souhlasil

    V opacnem pripade musim pres svuj znacne skepticky (lec troufam si rict poucene skepticky) nazor na tuning autora upozornit, ze je prilis videt, ze se na problematiku diva hoodne z dalky a trpi vsemi predsudky, ktere takovy clovek ma. Clanek by tedy v takovem pripade vznikl z touhy se exhibovat a to neni moc dobra motivace.

    :-)

     
    Komentář ze dne: 23.06.2005 08:07:09     Reagovat
    Autor: Josito - Neregistrovaný
    Titulek:Re: zamena pojmu
    Autor dobře ví, jaký je rozdíl mezi tuningem a tuzingem. Záměrně však nedělá mezi těmito dvěma fenomény rozdíl. Pokud jsou autorovi přisuzovány exhibicionistické sklony, není náhodou upravený automobil exhibicí daleko větší, ať už se jedná o tuning či tuzing? Heslo "Normální je netunit" znamená, že většina lidí vyžívá své auto jako dopravní prostředek a nikoliv jako demonstraci své osobitosti.

     
    Komentář ze dne: 23.06.2005 12:38:35     Reagovat
    Autor: FPT - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: zamena pojmu
    většina lidí sice využívá své auto jako dopravní prostředek, ale znamená to nutně, že ho nemůže využívat jako demonstraci své osobitosti?

    musíme se totiž dohodnout na tom, co myslíme slovem "normální". pokud tím myslíte většinové, pak s vámi souhlasím a máte pravdu. pokud ovšem přistoupíte na mou definici, tedy že normální je to, co nepřekračuje zákonné ani morální normy (ale nemusí to být nutně většinové), pak nevidím nic nenormálního na tom, že jsem si koupil auto, které nejen že mi poslouží jako dopravní prostředek, ale zároveň bude jistým způsobem demonstrovat mou osobnost. a pokud se mi bude zdát, že mne nevystihuje dostatečně, pak považuji za zcela normální si ho přizpůsobit svým potřebám a vkusu. přizpůsobuji si nastavení počítače i počítač jako takový, přizpůsobuji si nábytek doma, oblečení, hudební nástroje a mnoho dalších věcí. proč bych si nemohl přizpůsobit auto?

    přijde mi normální, že věci, které používám, si přizpůsobuji k obrazu svému. přijde mi normální, že si kupuji věci, které se mi líbí a vyhovují mi. přijde mi normální, že se oblékám stylem, který nějakým způsobem vyjadřuje mou osobnost. přijde mi normální, že všechno, co je moje a používám to, vyjadřuje mou osobnost. přijde mi normální, že moje auto splňuje mé potřeby a vyjadřuje mou osobnost.

    jsem magor bo co?

     
    Komentář ze dne: 23.06.2005 13:11:33     Reagovat
    Autor: Pavel - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: zamena pojmu
    Určitě nejsi magor, jen má možná někdo pocit,
    že vyjadřování osobnosti tímto způsobem je k hovnu. :)

     
    Komentář ze dne: 23.06.2005 14:22:08     Reagovat
    Autor: FPT - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: zamena pojmu
    možná je a možná ne (:

     
    Komentář ze dne: 24.06.2005 10:04:58     Reagovat
    Autor: Jester - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: zamena pojmu
    Osobně nemám nic proti vyjadřování osobnosti pomocí vzhledu auta.
    Dovolím si ale v souladu se zákonem požadovat, aby všechny úpravy na tvém autě byly provedeny podle platných předpisů. Tzn. aby mi neupadl tvůj spoiler pod kola, aby na křídle nebyly ostré hrany, nesoulad mezi výkonem motoru a brzd nezastavil tvoje v půlce mého kufru, aby mi vočipovanej diesel nečmoudil pod nos, fofrroura neobtěžovala uši nadměrným hlukem a šitxenóny made in China nepálily ve dne v noci do očí. Chápeš ???

     
    Komentář ze dne: 24.06.2005 14:54:39     Reagovat
    Autor: FPT - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: zamena pojmu
    chápu. a dodržuji to. to bylo to, co jsem myslel tím doržováním zákonných a morálních norem.

    spoiler je dobře přidělanej, ostrý hrany na něm nejsou, brzdný výkon je s výkonem motoru v naprosté hramonii, diesel nemám, benzín mi nekouří a emise mám lepší než kdejaký novější auto, fofrroura je sériová, protože mám rád tichý auta a xenonový žárovky sice mám, ale světla jsou předpisově seřízený a umím používat štelovátko nastavení světel podle zátěže auta, takže nikoho neoslňuji.

    v pořádku?

     
    Komentář ze dne: 27.06.2005 07:42:21     Reagovat
    Autor: Jester - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zamena pojmu
    V pořádku.

    Komentář ze dne: 30.06.2005 21:06:11     Reagovat
    Autor: nafťák - Neregistrovaný
    Titulek:100% pravda
    Stotožňuju se na 100% s článkem, velká škoda, že policajti u nas se omezujou na "KT" dravců s 120tkama a nepostihujou bezmozky s oplastovanými monstry, kteří ohrožujou všechny kolem. Auto jsou 4 kola a volant, v současnosti určitě nejpohodlnější způsob dopravy na vzdálenosti do 1000 km. Jak se kdo chová za volantem a jakým autem jezdí, dokonale odráží jeho inteligenci a osobnost (jasně cena vozu s IQ nesouvisí). Jenom úplnej trotl postaví ve svém hodnotovém žebříčku hromadu plechu s motorem na 1.místo. Lhostejno, jestli tomu říkáte tuner nebo tuzer - stejný jako říct vepř nebo prase. Často jsem svědkem až komických situací, kdy se za mě přiřítí těžko popsatelný vůz, kterej vypadá jako kosmická loď ze Hvězdných válek a v rychlosti 120 mě začne 125tkou předjíždět na plný čáře v totálně nepřehledném úseku, pln odhodlání předjet nebo zemřít jen proto, že si na fáčko nalepil VRC, Škoda motorsport nebo podobnou kravinu. Druhá varianta je Golf IV s načipovaným TDi, tihle experti zase neradi používají brzdy, takže předjíždějí všechny a všude, protože oni mají vytuněnýho Golfa a všichni ostatní musí prostě uhnout... Dalo by se toho napsat hodně, každej normální účastník provozu má jistě zkušeností dost a dost...

    Komentář ze dne: 01.08.2005 12:06:18     Reagovat
    Autor: mf - Neregistrovaný
    Titulek:
    logo super us se tiskne ;)

     
    Komentář ze dne: 05.08.2006 21:51:44     Reagovat
    Autor: jjj - Neregistrovaný
    Titulek:Re: jjjj
    Text tohoto komentáře byl vymazán, jelikož porušoval publikační pravidla.

    Komentář ze dne: 01.12.2005 18:23:08     Reagovat
    Autor: Benik - Neregistrovaný
    Titulek:Achjo
    2-Autor: Je mi te lito ze si svuj clanek nedokazal napsat jako normalni clovek a muselo tam byt tolik tvrdych slov-kterymi ses v mych ocich zaradil-mezi tu neprebernou hromadu lidi, kery na neco nadavaj a nedovedou to jinak vyjadrit nez textem z keryho sala tolik jejich "nasrani a vztek".. Jinak musim rict ze ty tuzery, kery tunej kuli machrovani.. Tydle lidi mi znechutili-jinak VW GOLF.. Protoze vzdycky v nem "zrovnaůsedel nakej "typek" kterej ani nevi co je to vznetovy motor, ale zato ma navrtanej vejfuk kuli zvuku.. Ale tuni se i jinak... aby auto dobre sedelo pekne tahlo.... PS: omlouvam se za hrubky kerych urcite bude dost.. Benjamin

    Komentář ze dne: 05.08.2006 21:49:19     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:
    bud sou ti tuneri ktery si na vyfuk navarej trubku od kamen a sou machri nebo ti co opravdu vedej co delaj a jejich auta nejsou omyli tuningu nemusite hned vsechny hazet do jednoho pytle

    Komentář ze dne: 26.06.2007 15:09:41     Reagovat
    Autor: Golf II - Neregistrovaný
    Titulek:Díky
    Díkec autorovi za obrázek budu s ním strašit místní "tunery" :-)

    Komentář ze dne: 30.06.2007 14:57:24     Reagovat
    Autor: Bart - Neregistrovaný
    Titulek:Tak pod to se podepíšu
    ...zrovna nedávno valím 70kou, svým udřeným Ford Transit, tmavý večer, les, ne moc široká cesta. A najednou v dálce – rychle se přibližující modré záblesky. Přibrzdím ve vhodném místě, čekám na sanitku a cobyste řekli? No jasně... hovno sanitka! Přísahám, že bych fakt v tý chvíli byl schopnej dát bůro, aby to těm poďobanejm zmrdíkům chcíplo zrovna, když mně míjeli!
    PS. Ještě jsem neslyšel, že by nějakej orgán (kterej mne s oblibou buzeruje ve stovky km vzdálených městech za vjetí do pěší zóny) takovým ocasům sebral techničák.

    Komentář ze dne: 03.07.2007 01:05:44     Reagovat
    Autor: Mirek - Neregistrovaný
    Titulek:Dovoluji si nesouhlasit s článkem :)
    Trochu mě mrzí, že spousta lidí se dívá na tunery jako na odpad společnosti, který s nastartováním svého auta odkládá mozek do kastlíku. Není tomu tak. I když je pravda, že na přehledném úseku svého "mazlíka" taky proženu rychlostí vyšší než povolenou, tak ve městě, kde mi může kdykoliv vběhnout do silnice třeba dítě, jezdím 50 nebo méně - a to moje auto považuji za "vytuněné" ..neznamená to tedy, že se musím všude řítit na plný plyn!! Většina tunerů (těch opravdových) má svoje auto v tak předpisovém stavu (bzdy, tlumiče...) že by jim to mohla závidět leckterá sériovka, která právě sjela z výrobního pásu.
    Jak už bylo uvedeno v jednom z předešlých příspěvků, svojí osobnost vyjadřujeme oblečením nebo třeba místem kam se chodíme bavit, tak proč ne i svým autem?
    Btw. každý má nějaký koníček...někdo hraje fotbal, někdo sbírá známky. A jistá skupina lidí tráví sobotní odpoledne v garáži a obskakuje auto. Pak vyjede na silnici a užívá si jízdu. Tuning je pro mě především koníček. Ubližuju tím snad někomu??

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.