Komentáře ke článku: Woe jsem king (ze dne 03.11.2013, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
Ty voe, nemáš kamarády, že nám musíš takhle zdlouhavě vysvětlvoat že máš EVO?
|
|
|
nahodou, mi to prislo prinosne. mam taky auto urcite znacky a urcite rychlosti a urcitych jizdnich vlastnosti hluboce nad standardem, ktery by nam tak rada podirigovala vsevedouci EU se svymi limity a taky ziju ve vesnicce, kde davaji lisky dobrou noc a tohleto zazivam dnes a denne.
Jak nejaky euro oturbeneho trihrnku sofer si mysli, ze kdyz to ma krutoprisne oturbene VOCPODA , tak ze si smlsne na mem 2.5l vysokootackovem benzinovem sestivalci a ja se jen nevericne koukam do zpetaku, proc ten za mnou jede tak divne.
Ale to je ten lepsi pripad. Horsi pripad je, kdyz se jich sejde vic a clovek jede v kolone. Cim vic trihrnku a cim vice oturbene vocpoda, tim vic roste jejich sebevedomi, asi stadni chovani nebo co.
Clovek by cekal, ze kdyz uz jim to nejede, tak ze o tom asi vedi a pocitaji s tim, ale ono ne. Masochismus nebo co. Nejdrive si koupi mizerne auto, ktere jim vubec nejede a pak se snazi sami sobe nalhavat, ze jim to pojede jako auto odvozene od zavodnich technologii.
Jeste mi chybi detailni popis, co to bylo za bawo, hadam 13 let stara X-5ka v zakladnim 6val dieselu, to by tak sedelo.
To je pak tezky.
|
|
|
Bílokšilťák z vesnice, který machruje tím, že podělal EVO ve vesnici na 50ce bych tipoval spiše na E36. Nebo určitě né novější BMW než je rok 1999.
|
|
|
Můžete mi říct, kde bylo to, co bylo "hluboce nad..."?
|
|
|
Napadlo mě přesně to samý, článek úplně o hovně :(
|
|
Autor zjevně má dvě věci, které se málokdy podaří mít najednou: EVO a štěstí na minimální výskyt streetracerů-amatérů. Výrazně brutálnější projevy demence v běžném provozu lze zažít v průměru tak jednou týdně a EVO k tomu není nezbytně třeba. Stačí řídit ne úplně běžný vůz (rozuměj: cokoli, co není Škodovka), nejlépe ještě s drsňáckým nápisem "turbo" na blatníkách, masce nebo vlastně úplně kdekoli. Mimořádně rizikovou kategorií jsou též veteráni, vojenské all-terrain vehikly a jiné samohyby, co mají maximálku 70 kmph a je to na nich na první pohled vidět.
BTW nehledal náhodou na podlaze ze skla odpadlou navigaci? Podobné projevy slabomyslnosti se u mě občas vyskytují, když jsem unaven a navíc nevím, kam to vlastně jedu, a navigace je na tom jen o tu únavu líp.
|
|
|
nebo mohl být ten jeho stroj stižen nějakou poruchou. kdysi jsem jel jakýmsi referentským favoritem, kterej se někdy před patnácti lety kdesi na klatovsku pominul a nejel a netáhnul když točil pod 4 tisíce, a tak se jelo domů střídavě na plnej knedlík na dvojku-trojku a střídavě se plachtilo, což docela šlo po okreskách kudy navigátor navigoval jak to šlo aniž bychom byli příčinou kolapsu dopravního proudu, ale na R4 v koloně potom nastalo peklo takové, že jsme u lahovic radši volali odtah.
|
|
|
Mohl už být v rozkladu:
http://www.youtube.com/watch?v=wSiqYWsFXoM
|
|
Tyýýýýýý woe a co je to to twoje EVO ?
|
|
|
|
Souhlasím. Tohle EVO je zcela určitě jediné, přinejmenším jediné v republice:-)
|
|
|
Čeče, Laďo, a ty jsi jel vlastně v čem? V Evu, v tom náklaďáku nebo úplně v něčem jiným? Z tý historky to nejni tak docela jasný :-)
|
|
|
Z té historky bych to nejspíše viděl tak, že pan Ladislav jede v piku.
|
|
|
Historka je bez debat drsná, ale tak černě bych to zase neviděl. Já kolikrát ani nemusím v ničem jet, abych měl podobné pocity, jako autor. Myšlenky typu "zase se na mě nějakej kretén lepí jak zpocený jégrovky, pere to do mně dálkovejma a teď mě předjel jak hovado!" přicházejí prakticky samy. Pak zaparkuju, zacouvám těsně ke zdi, po vystoupení se ukáže, že ta zeď je těsně asi tak pět metrů za autem, a mně teprve tehdy dojde, že na mě asi zas až tak nalepenej nebyl, hazardně mě předjížděl, protože jsem něco hledal a jel jsem krokem po krajnici, a že oslňuje se mi taky nejspíš zdálo:-). Únava udělá svoje, z auta je dozadu špatně vidět a když je člověk navíc ještě přednasranej z práce, tak je mírná paranoia spíš otázkou času, než činů okolí:-).
|
|
|
Já to všechno vždycky pouštím (teda většinou, když to jde). Jednak blbečkům nestihne vyrůst ego a jedou chvíli bezpečněji, a jednak opravdu nemám rád, když mi kličkujou za nárazníkem a já nevím, co všechno můžu čekat (kromě návštěvy vlastního kufru, to je ovšem právě ta "jistota", kterou se snažím eliminovat). Akorát žena mi občas nadává, proč tak často zastavuju :-D
|
|
|
Já to řeším tak, že předem hlásím něco jako "Hm, ten fobiatik za mnou nějak ukrutně pospíchá, támhle na polňačce ho pustím, ať si užije."
(Takže vynadáno dostávám za jiné věci ;))
|
|
|
No, pan Mládek vždy tvrdil, že " Láďa jede lodí, tou lodí výletní..."
|
|
Super článek. Majitel Eva trpí stihomamem - především zlá BMW ve zpětném zrcátku se zdají být velkým problémem. Léčit se dá ledacos.
Mimochodem, posed za volantem některých řidičů v kšiltovkách bývá opravdu zvláštní. Bývají vykloněni do středu vozidla tak, že mají hlavu vedle volantu. Ten pak drží jednou rukou na "dvanáctce". Mít vedle sebe spolujezdkyni, vychýlení by se dalo pochopit. Ale možná na takovou situaci zatím jen trénují.
|
|
|
|
Dobrý maséři, přesně typ jako tady....čas 0:58-3:00, to si pouštim, když se chci pobavit :-)
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10169664527-auto-moto-styl/212562221610001/obsah/210068- test-skoda-octavia-rs/
|
|
Autor Lada nas ve svem dlouhem, ale poutavem prispevku seznamil s tim, ze na misto urcerni jeli autem a ze si vecer zasli na pivo ...
|
|
<odlehcenou formou> Majiteli Eva doporucuji vymenit vehikl za BMW, negativni elementy typu "lepici, oslnovaci a teroristi" zmizi. Alespon takoveto faktory se svoji E46 nepozoruji a jakekoliv problemy na silnici resim plynem az na zem 2.8litru sestival se postara o zbytek. ;)
|
|
|
Jenom sest valcu? A jenom 2.8 litru kubatury? Takovym prditkem chcete neco vyresit? :-O
|
|
|
bereš to tak, že víc pruhů = víc adidas?
e46 váží nějakých 1500 kg a 2.8 V6 dává 190 k. z toho mi leze, že to zase takovej hovňous nebude...a rozhodně s ním bude větší zábava než s tema čtyřtunovejma obludama, jaký jsi zmiňoval pod článkem o Králíčkovi s vozíčkem.
e46 má 10,6 kg/kw. mají tvoje pořádnýkáryprochlapavoe víc než 400 kW? pochybuji...
|
|
|
Dovol opravu pro zlepšení tvého argumentu... E46 coupe ma 1400 Kg (Coupe je těžší než sedan - takže pro sedan ještě lepší poměr)
a BMW nikdy nemělo V6 motor... Včka dělají 8 a 12 (raritní V16 nepočitam).. Je to řadový 6ti val.
|
|
|
bral jsem data z google, protože BMW není můj šálek čaje.
na výsledek to má vliv pramalý, protože těžké krámy o kterých mluvil Root mají maximálně nějakých 240 kW vydolovaných navíc ze 6,0 dieselu. benziny mají 230 kW, a objem 6,8 l, což je asi nějak hustokrutý, nebo co, protože je to pouho pouhých 50% poměru hm./výkon toho e46.
|
|
|
Abych byl v obraze.. o jakých vozech mluvil root, jak jsi to tu zmiňoval?
Podle statistik objem / výkon hádám, že vozy prezentované rootem budou mít ohromný krouťák.
|
|
|
Podle motoru je to Ford Excrusion (největší SUV planety). Vlastně se jedná o pracovní pick up F350 s karosérii SUV. Tuhé nápravy a listy.
Motory jsou V8 5,4 benál, V10 6,8 benál, 7,3TD nafta a 6,0 nafta (6,0 nahradila 7,3 modernější motor s podstatně větším výkonem, 7,3td je lokomotiva).
Tohle vozidlo není žádnej sprinter je to takovej crossover mezi SUV a Tatrou :)
|
|
|
Aha...Takze jsou to tezky, pomaly a neohrabany srace, ktery kdyz parkujou, tak potrebujou dve mista a stejne Malej Mekkej otluce auta okolo pri vystupovani nebo aspon pri vyjizdeni.
|
|
|
A tak Rootovo šálek tekutiny se taky nande v hodně slušným poměru výkon/váha. Onehdá ukazovali v TopGearu jakýsi Australský hodně drsný PickUp. Detaily si nepamatuji, jen že je to slušně špendlilo k sesli a nadšeně vejskali.
Ale to bude deviace od standardu tohoto segmentu véhyklů.
|
|
|
V autralii maj v takovýchto podivnostech velkou zálibu. Nevím co měli v top gearu, ale myslím, že klokani mají za top tamní divizi GM která z coupé udělala pick up a motor jest 6,2 kompresor z Vette.
Celkem by mě zajímalo jakou to má trakci ten lehkej zadek musí bejt docela problémek, ale dneska asi elektronika. I takový starý Elcamino s 5,7 small blockem se s trakcí dost pere když má prázdnou korbu.
|
|
|
Ty pickupy s V8 jsou tam i v civilnějších verzích s atmosférickým plněním, nejenom takové top verze.
|
|
|
Teda pardon, já jsem měl na mysli pickup z čistokrevného osobního Holdenu, tj. něco jako Favorit pickup, jen o tři třídy větší, s podélně uloženou V6 nebo V8 a s pohonem zadku.
|
|
|
To mu jako vazne radis, aby si koupil slabsi auto a tim ze neco vyresi? :-D
|
|
|
BMW vs. BMW je compatible, takze by mu nemelo vadit ze ho dojede druhy, pac na sebe bliknou, mavnou a jedou dal :D navic tim odpadava vedlejsi hospodskej efekt "paneboze predjel sem evo".. a taky Evo je z Japonska a z Japonskych vozu respekt pouze Impreze.
|
|
|
PS. ( skoda ze tu neni moznost edit )
Ja radil poridit si BMW, nejmenoval jsem konkretne, ale M3 E46 mi neprijde nejak slabsi nez Evo a i cenove vyjde nastejno ;)
|
|
|
Hehe.
On se pochlubil EVEm, ty Báwem. Super práce...
|
|
Kšiltovkáři jsou mladí kloboukáři. :-)
|
|
|
...tak to se musím ohradit, kšiltovku nosím na rybářské výlety, protože je to praktický.
Vždycky si na kšiltovce suším streamery a nadto je mám po ruce... ;-)
|
|
|
Kšiltovku na ryby? O tempora, o mores. Na ryby se přece nosí odjakživa bucket!
|
|
|
|
Přesně do černého! Když jsem to psal, plukovník Blake se mi i se svými třpytkami vznášel před imaginací ;)
(Ale jinak ta tradice, že na ryby patří bucket, pochází spíše z Irska.)
|
|
Ale něco podobného se mi přihodilo s Imprezou nalepenou na zadku. Předjížděl mne na hrbaté silnici. Kdyby ten člověk viděl, jak se to jeho staré kchár chovalo s těmi vymlácenými tlumiči pérování na těch hrbech, tak z toho vystoupil a šel raději pěšky. To jsem ještě neviděl ani na rallye.
|
|
No, napsat autor, že ten bramborák byl bílej, ne tmavej, a že se to celé semlelo v Lázních Toušeň kousek za Prahou, asi bych uměl vyplnit i Osoby a obsazení :)))
|
|
Je třeba se ho zbavit - celou dobu jedu tak, aby mě stihal.
Když už jedu svižněji, razantně brzdím (což vím, že to budu dělat, protože tam bydlím).
|
|
+1
takhle to má vypadat, dobře jsem se nasmál:)
Nemusí bejt DF jen plnej seriózních článků, akorát tak nepruďte v diskuzích, ať je větší sranda.
|
|
no a jak to tedy dopadlo .... kdo ma toho vetsiho sulina?
|
|
|
Oba woowé si do teď povídaj wo swý káře kámo a na měření šulínů nedojde.....woni se toho totiž woba bojej .... jinak by neměli takový káry woe:)
|
|
Připomíná mi to telefonický rozhovor, který určitě minulý týden proběhl:
"Miláčku, předjela jsem takové ošklivé zlé auto s poštovní schránkou na kapotě..." - "A jak se ti to povedlo, lásko?" - "Na sedumdesátce na plný čáře..."
|
|
|
|
Jestli mě někdo dojede a lepí se mi na prdel, znamená, že asi jede rychleji, tak ho jen nechám předjet na autě nezáleží i fobie může jet rychleji než já......když mám teda to EVO, tak mu ukážu zač je toho loket, pak ale udržuji vysoké tempo, když znovu zpomalím, tak jsem větší kokot než on
|
|
|
já mám trochu jinou zkušenost, když mě někdo dojede a lepí se mi na prdel, tak dost často rychleji jet nechcenebo možná nemůže, většinou se, kdoví proč, jen lepí. Ti, kteří chtějí a jedou rychleji, mě prostě předjedou a zmizí kdesi v dáli. Lepiči často působí dojmem, že mě dojeli s vypětím posledních sil motoru, pak si za mnou nějakou dobu dáchnou, vyčkají až bude nejméně vhodná příležitost k předjíždění a s odvahou sobě vlastní se do toho pustí. Někdy to vypadá jako kdyby za mnou mudrovali, mám, nemám, mám, nemám, zvláštní je, že "mám" pravidelně vyjde před horizontem či zatáčkou. :-)
|
|
|
Co když si nacvičují tankování za jízdy? Nemají na hlavě leteckou helmu? Vzhledem k vaší poslední větě by ji dozajista využili.
|
|
|
s vypětím posledních sil motoru??? kolik jezdíš na okresce, že k tomu dochází?.....já to spíš vidím z druhé strany takto: jezdím dost svižně a taky se občas lepím se na prdel, ne vždy, ale někdy to jinak nelze. Chci co nejdříve před pomalejší auta, jenže co se nestane, auto přede mnou co jelo celou dobu devadesát začíná najednou zrychlovat a někdy dokonce najde co nejblíž ke středové čáře, abych přes něj hůře viděl, prostě začíná závodit a změnšuje mi šanci na předjetí, výsledek je, že se mu na prdel lepím daleko déle, než by bylo nutné, ale může si za to sám, nakonec stejně skončí jako předjetý, jen zbytečně zvyšuje svoje šance, jak příjít ke karambolu, zvyšenou rychlost totiž moc nezvládá, je vystresovanej, začíná dělat chyby a když jej předjedu (někdy zabliká světly...asi na pozdrav, ), tak zpomalí opět na svoje tempo....můj závěr, když mě dojede auto, jede prostě dlouhodobě rychleji a nemá smysl mu v tom bránit
|
|
|
to nemohu posoudit, protože v běžném provozu nezávodím. Lepení se považuji za prasárnu a je mi jedno, jak to zdůvodňujete na tom, že je to prasárna, to nic nemění.
|
|
|
Ja taky povazuju lepeni za prasarnu. V naproste vetsine pripadu zpusobenou tim autem vepredu.
|
|
|
Nesouhlasim. Napr. za tmy se za nekym jede vyrazne lepe, nez kdyz jedes na spici. Takze pokud je to na kilo, tak ten za tebou ma pocit, ze ho zdrzujes, protoze on by mohl rychlejc. Nekdy se bavim tim, ze takoveho debila pustim pred sebe a pak sleduju, jak si najednou nevi rady s tim, ze dostal co chtel a misto mych 100 jede najednou 80 nebo jeste min, protoze mu treba nesviti jedno svetlo a nevidi do prikopu.
Lepici jsou pice a jejich lepeni je projevem blbosti, nebo agresivity. Opak jen tezko obhajis.
|
|
|
Chtěl jsem napsat to samé. Ještě častěji se to stává v hustší mlze.,,,vlítneš do ní zvolníš na 60 a na prdel se ti nalepí frajer, jakmile tě "udělá" zmírní na 40 .........
|
|
|
Checht. Takovou situaci, kdy by se za nekym jelo lip nez po prazdne silnici, si dovedu predstavit velmi tezko. Mozna za nejakych extremne nepriznivych meteorologickych podminek, tak jednou dvakrat do roka. Nic, o cem by se vubec vyplatilo mluvit/psat.
Za nekym, na koncich kolon jezdim prakticky neustale. A rikam si pri tom, co ten masinfira toho naseho zrovna ted nahodne sestaveneho "vlaku" musi byt za ...
|
|
|
Hlboka noc, neznama okresna cesta. Viem si predstavit, ze clovek, ktory sa jednoducho chce dostat domov po dlhom dni preferuje "vypnut" cast vnimania a nechat sa viest autom pred nim v bezpecnom odstupe. To mu ukaze zakruty/horizonty este pred tym, ako k nim dojde jeho svetelny kuzel. Nuz a kedze vdaka safety-car vidi o nieco viac, nepojde 60-70, ale 90.
|
|
|
Tak to je pravda, na tenhle aspekt jsem zapomnel. Ale jak pise pan Rimmer dole, je problem najit kompaatibilniho ridice.
|
|
|
Problém není najít takového řidiče najít, ale spíše neztratit ve chvíli, kdy dojedeme "pana klobouka", popřípadě "auto bez řidiče".
|
|
|
Ale kdepak. Když jseš utahanej neni nic lepšího, než se pověsit za někoho řidičsky kompatibilního.
Dál se dá tahle metoda použít i protože to takhle líp odsejpá. Jednou jsem projel kus Frankrajchu a Říši v rekordním čase. Střídali jsme se s jedním polákem asi po 100km. Jeden razil cestu a druhej jel za nim ve stabdby. Pak jsme se vystřídali. Projeli jsme to fakt nezvykle rychle. Už jsem to dělal víckrát, v dobách než se všechno zkurvilo to nebylo neobvyklý. Akorát si musíš najít kompatibilního šoféra.
No a ty stížnosti na lepiče moc nepobíram. Žádný problémy s nima nemam. Tak si řikam čím to asi bude.
|
|
|
> "Ja taky povazuju lepeni za prasarnu. V naproste vetsine pripadu zpusobenou tim autem vepredu."
Přesně tak. A aby to nebyl jen výkřik do tmy, tak to i vysvětlím. Jedu určitou rychlostí - buď mám štěstí a nikoho nedojíždím ani mne nikdo nepředjíždí, nebo to štěstí nemám a jedna z těchto situací nastane. Pokud vidím, že se ke mně někdo zezadu blíží, tak se mu snažím uhnout do krajnice a případně i povolím plyn, aby mne mohl co nejbezpečněji předjet. Pokud někoho doženu já a nechci zpomalovat a táhnout se za ním a zároveň není možné ho bezpečně předjet (občas právě proto, že namísto toho, aby se mi snažil pomoct, tak to začne komplikovat), jedu za ním a čekám na vhodnou chvíli - no a řidič přede mnou (občas ne řidič, ale kokot) pak nejspíš nadává na to prase, co se na něj "lepí".
Pitomců, kteří se na někoho lepí schválně provokativně na silnicích až tak moc není.
|
|
|
Já taky jedu svojí rychlostí a pokud mne někdo zezadu dojede a nalepí se na mně tak že se cítím ohrožený, tak výrazně zpomalím a čekám že na vhodném místě mne ten zadní předjede - no a on si říká co je to za kokota, když mi zpomalil....nicméně, pokud by dodržel rozumný odstup, tak bychom jeli plynule oba dva, a on by mne předejel na tom samém místě akurát bychom si ušetřili to zdržení díky zpomalení....
|
|
|
Aneb: Za trest si nedam po obede doutnik...
|
|
|
No jo, ja jsem se divil, ze kdyz dojedu kolonu naprioklad 4 na sebe smrsklych aut, ktera se pak predjizdi o dost hur, nez kdyby byly mezi nimi aspon trochu mezery, kam se da v pripade potreby schovat, procpak se ti hosani na sebe tak lepi.
A on za to jak je videt opravdu muze ten prvni, ktery pak po dojeti jeste bezohlednejsi jizdou = zpomalenim celou tu nebezpecnou a neprehlednou situaci zpusobi.
Dalsi zahada vysvetlena. Ovsem existence nejakych agresivnich lepicu opet neprokazana. I tihle "lepici" jsou umele vytvoreni nejakym takyridicem uplne vpredu.
|
|
|
Neb si nejsem zcela jistý, jak všechny ty reakce byly myšleny, tak pro jistotu ještě dodám, že pokud mne někdo dojede v místě, kde je plná čára nebo není vidět bezpečný úsek vepředu, tak samozřejmě nepouštím nohu z plynu, ale snažím se spíš přidat (pokud jedu pomaleji jen kvůli tomu, že zrovna nemám náladu řezat zatáčky, a ne kvůli tomu, že je to místo, kde si rychleji netroufnu), abych nebrzdil - a dotyčného pak pustím v místě, kde to lze, obvykle mu ještě bliknu pravým blinkrem, ať jede, že ho pouštím...
Sám nejvíc šílím z řidičů, které dojedu v serpentýnách a musím se za nimi plazit, a když pak vyjedeme na kousek rovného úseku, kde bych je mohl předjet, tak ti pitomci namísto toho, aby mne pustili, šlápnou na plyn a předvádějí se, jaké mají rychlé auto...
|
|
|
Jo, rekl bych, ze kdybysme se nekde na silnici potkali, tak ...
Tak si toho asi ani nevsimneme a pojedeme proste dal, jako po setkani s vetsinou aut. A tak to ma byt. :-)
|
|
|
|
"Uhýbání na krajnici" jsem vypustil. Stačila k tomu jednou urvaná krajnice což z dálky nebylo vidět, jeden vágus co se mi vypotácel zpoza stromu, a debilní policajt co vyskočil ze škarpy. Toho jsem téměř lízl zrcátkem a na levé straně jsem měl asi 20 cenťáků abych ťukl lepiče. Začal jsem brzdit že toho PaCha půjdu zjebat jestli je normální, ale ukázalo se že to zřejmě udělal víc lidem, protože o kus dál stál zaparkovaný vůz a z něj vyrážela hlavohruď červená v obličeji s nějakou trubkou nebo pálkou.
Tak jsem jen zavolal 158, že tam mají zřejmě nameteného/zdrogovaného příslušníka, protože aby někdo střízlivý skákal vozům pod kola mi nepřipadá za střízliva normální, a nechť si ho laskavě přijdou sebrat a poslat na toxikologii... jak to dopadlo netuším, počkal jsem až mi spadl tep asi o 100 a pokračoval dál...
Klidně uhnu pokud je tam stoprocentní viditelnost a přehlednost, ale v jakékoli jiné situaci nechť si "lepič" trhne, nebudu riskovat vlastní krk kvůli někomu kdo spěchá.
|
|
|
No parada, to zni dost hororozne. Otula to ale asi nemyslel tak, ze musis za kazdou cenu riskovat. Nejet koly po stredove care a na rovince na chvilku nepridat plyn vyresi vetsinu "lepicu" spolehlive.
|
|
|
Přesně tak - vždy záleží na aktuálních okolnostech. Člověk by se měl chovat ohleduplně a nedívat se na všechny ostatní řidiče jako na pitomce, kteří buď "jedou jak prasata", pokud jsou rychlejší, nebo "jsou kreténi, co neumějí jezdit", pokud jsou pomalejší. Občas, když jedu jako spolujezdec, se s některými řidiči jen chytám za hlavu, když vidím a slyším, co se zpoza volantu ozývá. Přitom platí většinou ta úměra, že čím horší a bezohlednější řidič, tím víc nadává na ostatní. A řidiči, se kterými se cítím bezpečně a pohodlně, jsou většinou v klidu a utrousí nějakou poznámku jen ke skutečným blbounům (když jim například nestačí pravý pruh, ačkoliv mají vpravo metr a půl místa)...
|
|
|
mě nepřijde, že nezávodíš, když tě auto dojíždí s posledními zbytky sil. To je i u těch nejslabších aut, co dneska běžně jezdí, někde kolem 140-150. Chtěl bych znát počet aut, který tě v této rychlosti na okresce dojíždí
|
|
|
S tou rychlosti uber, protoze abys mohl jet po okreskach 140-150, musis mit trochu neco jinsiho nez HTP, nebo Thalyjy. Takovejma rychlostma jezdi jen agent papiry-f-cistirne Suchanek...Lojza Suchanek 8o)
Pokud jedes dneska po okresce ve vsedni den, tak jedes za nejakym nakladakem nebo dodavkou 70 a o vikendu jsi se 110 nejrychlejsi.
|
|
|
moussa psala, že ji dojedou z posledních sil motoru, tak píšu, že to musí jet 140-150, jinak kecá a píše hovadiny, asi má "lepší" auto než HTP a thalyjy, tak musí zdůraznit ty zbytky sil, takový jako moussa jsou pak na silnici ty jedni z trotlů, silné auto, ale jede jak s hnojem, což by nevadilo, ale hlavně ať nebrání slabšímu, horšímu autu v předjetí.................. nepíšu o tom kolik se skutečně jezdí na okreskách ;-)
|
|
|
Myslis, ze Moussa jezdi jen po rovinkach? Jaky rychlosti asi dosahuje takova HTP nebo Thalyjapyco v terenu, kde sou tak 200m rovinky a jinak zatacky, horizonty, stoupani, klesani...kdyz tam udrzi 80-90, tak to znamena, ze nechali dom i svacinu a 100 je duvod nalepit se, protoze kdyz uz to tak jede, tak se majiteli slabeho srace moc brzdit nechce. V praxi to predvedl na svem videu ten-co-um-udelat-fotku-prumerny-rychlosti - slabej srac kdyz jede, nechce si to pilot kazit, tak se lepi jako teplous.
|
|
|
A teď tu vo Karkulce prosíííím.....
|
|
|
moussa to napsala trochu jinak.
|
|
|
A jak konkrétně ti k tvému cíli (=dostat se co nejdříve před pomalejší auta) pomůže to, že se na ně nalepíš? Zaprvé některé lidi vystresuješ což ti rozhodně v ničem nepomůže, zadruhé částečně pouštíš z rukou rozhodování o tom jestli nabouráš nebo ne (protože když ten před tebou z libovolných důvodů hodí kotvu, seš v něm a to navíc většinou jako viník) a zatřetí nemáš možnost plánovaně nabrat rychlost před předjížděcím manévrem, tzn. potřebuješ ujet větší vzdálenost v protisměru.
|
|
|
Tak spravne bys mel mit treba pri 80km/h odstup okolo 40 metru. Tam se vejde 5 aut. :-)
Notoricke brzdy provozu nemaji pri tom svem plizeni nic jineho na praci, nez si tuhle vzalenost za sebou neustale kontrolovat a pak tu kvici o jakemsi lepeni.
|
|
|
Jak bych to rek... Mam dve auta, obe udrzovana a pro obe je rana zezadu rovna totalce a to nemluvim o tom, ze obcas nejedu sam, ale s lidma o ktery mam vetsi strach nez o sebe.
Proto povazuju lepice defaultne za kundy, protoze pokud jedu za tmy a dement s SUV od skodoffky-ktere-se-zrovna-rika-audi se mi v neprehlednem useku nalepi ve 110 za prdel nejakych 5 metru, nerozumim, co je cilem jeho mise. Prejedu horizont, bude tam treba srnka stat v prikopu, ja zabrzdim, on me trefi a odhodi do lesa se vsim, co k tomu patri, asi bych se neubranil fyzickemu napadeni ridice, pokud bych se mohl hejbat.
Ale netreba malovat hned certa na zed. Staci blbe mirenej tukanec zezadu a muzu si jet znova pro dalsi kabrio do NL potom, co se ctvrtrok budu hadat s pojistovnou, protoze mistr s malym mekkym si svuj penilni nadstavec pojistil u Cesky jako spravnej vohnout?
Ani hovno!
Radeji se uklidim bokem a uz predem jsem rozhodnut, v pripade, ze kdyz za par km uvidim dotycneho ve strome nebo v prikope, mu nijak nepomoct. Vcera to uz uz vypadalo, ze 5 km nalepenej impotent s Q7, kterymu bylo 100kmh malo, po predjeti v levotocive neda ten blizici se horizont za kterym se objevila svetla. Bylo to u Dacic, pan Maly Mekky mel na SPZ "A", takze jsme na tvrdo brzdili oba. On, aby tu celni delovku nedal ve velky rychlosti, ja abych do ty hromady nevletel. Nastesti pro ty v protismeru jsem brzdil intenzivneji nez ten osizeny kram a tak predjizdeni dokoncil a mel misto, kam se zaradit jeste pred horizontem. Prestoze jsem mu zachranil zivot, neobtezoval se ani podekovat...skodovkar, co si koupil SUV. Vpravde smrtelna kombinace... 8o(
|
|
|
No jo, to beru, takouvou situaci si dovedu predstavit. A za poslednich 20 let se mi to asi tak JEDNOU stalo. Cili neexistuje jediny duvod se vubec o lepeni, jakozto o v praxi se nevyskytujicim jevu zminovat.
Samozrejme ze existuje "lepeni" jako velmi casty jev, kdy "vudce kolony" nema na to jet rychleji a cele kilometry si za sebou veze po klikate okresce vlacek "lepicu". To je naopak na silnicich videt jeden kazdy den. Stejne tak takzvani "lepici" za notorickym brzdicem v levem pruhu na dalnici.
Proste kdokoli se tu zminuje o lepeni jako nejakem vaznem a castem problemu na silnici, vzbuzuje ve me velmi silne podezreni, co se tyka jeho ridicskych schopnosti a stylu jizdy. Kdo jezdi slusne a aspon trochu to umi, nikdy nemuze mit problemy s lepenim takove, aby vubec staly za zminku. A kdyz, tak jen jako opravdu vyjimecna kuriozita.
|
|
|
No jo, ale to musis nekdy taky sednout za volant a vyjet ze vrat 8o)
|
|
|
|
|
Souhlas, lepiči jsou tím posledním, co mi na silnici vadí. Odhadem potkám tak jednoho lepiče na sto bezohledných slepic, floutků, jezdících hrubě nad rámec svých řidičských schopností či vychovávajících debilů.
Ale na jednoho lepiče vzpomínám rád. Ten se lepil obzvlášť vehementně, tak jsem udělal malý pokus: nechal jsem ho zvyknout na můj rytmus jízdy (ono moc jinak jet nešlo, protože jsme jeli docela na krev) a pak jsem dal ostrou pravou s brutálním podřazením bez brzd, tedy především bez brzdových světel. Výsledek byl famosní - lepič na zatáčku vůbec nezareagoval a sletěl rovně z poměrně vysoké meze. Jen jsem v zrcátku zahlédl, jak čumákem orá pole a víc už jsem neviděl, bo jsem brečel smíchy. Tahle vzpomínka, jak jsem lepiče poslal do piče, mi vždycky zvedne náladu.
|
|
|
Vcera to uz uz vypadalo, ze 5 km nalepenej impotent s Q7, kterymu bylo 100kmh malo...
Během celých 5 km nikde nešlo uhnout a pustit ho před sebe?!?
To vypadá extrémně nepravděpodobně. Spíše se zdá, že ses tím prostě neobtěžoval :(
|
|
|
Silnice mezi Kunzakem a Dacicema je uzavrena.
Vcera jsme se vraceli z CB, v Kunzaku jsme byli v 20:15 a jeli jsme pres Cesky Rudolec. Pokud jsi tam nekdy byl, vis jaka je ta silnice uzka a klikata, bez vodicich car, sloupku, stromy zasahuji korenama do vozovky...opar po desti spolehlive kryjici horizonty.
110 taky neni tempo, ktere by bylo vhodne pro nejake vyznamne, uhybne manevry a velmi, velmi pochybuji, ze bys ty cinil neco jineho, protoze bylo mozno prudce zabrzdit a odbocit kolmo ze silnice do sracek, pokud se v zornem poli zjevil nejaky vyjezd z pole.
Navic to byl idiot, ktereho jsme dojeli a predjeli v Jaromericich nad Rokytnou, kde jel, uz bez motoroveho vodice, slabych 80, protoze se po tme bal. Jak jsme ho predjeli, tak se za nas zkusil zase povesit, ale uz jsem ho nenechal a on neudrzel tempo.
Rozepsal jsem se i kdyz asi stacilo napsat, ze ses s tema predstavama moc nenamahal. Ale treba to das na druhy pokus. Jo a zkus se oprostit od pocitu, ze musis hajit kohokoliv s SUV, protoze sam jedno mas. To by myslim mohlo pomoct, ale samozrejme ti nechci radit, toho jsem dalek.
|
|
|
Na SUV Ti kašlu jako na papeže (po pravdě jsem si ani nevšim', že tam nějaké figuruje, dokud nad tím nezačals honit).
Ale dost upřímně a hodně nesnáším ty mistry světa, co buď zrcátko používají pouze na malování očních stínů, nebo -- když už v něm za sebou vidí někoho, kdo z libovolného důvodu chce jet rychleji než oni -- prostě ne a ne a neuhnou, protože oni jsou machři a nenechají se obtěžovat.
To, že někde uhnout bezpečně nejde, je naprostá pravda. Kilometr, dejme tomu. Snad i dva-tři, na nějaké hodně blbé silničce. Ale pět je zu moc, to už je pravděpodobnost, že chyba byla za volantem prvého vozu, někde u 99.99 %.
|
|
|
Vzdyt jsi muj text s "Q7" zkopiroval jako priklad nesmyslu vuci kteremu ses potreboval teoreticky vymezit. Kdyz tvrdis, zes si nevsim nejakeho SUV dokud blabla...i kdyz je tam zminen, je otazka, ceho sis jeste nevsiml?
Aha...tak ja budu verit, ze jsi ten, kdo ve stovce na uzke a klikate okresce strhne auto do stromu/prikopu, kdyz ho dojede nekdo, jenz diky jeho vedeni a proslapavani cesty muze jet rychleji. Kdyz neni kam uhnout, jako ze nebylo, tak co? Mam blit krev? Navic trotl chtel dopredu, ale rychleji jet nechtel, jak se pak ukazalo.
Aha...teorie vychazejici jen z pocitu, protoze z Kunzaku do C.Rudolce jsi nikdy nejel, ale stejne mas nazor a vis, co je mozne.
Co udelas, kdyz predjizdis 2 nebo 3 kamiony na dalnici a dojede te nekdo rychlejsi? Nacpes se mezi kamiony, nebo predjizdeni dokoncis? Stalo se ti nekdy, ze na dalnici jedes v kolone v levem pruhu? Jak to, kdyz mas jet v pravym? A to jsou situace, kdy je kam uhnout a vis kam uhybas...
|
|
|
Vzdyt jsi muj text s "Q7" zkopiroval jako priklad nesmyslu vuci kteremu ses potreboval teoreticky vymezit. Kdyz tvrdis, zes si nevsim nejakeho SUV dokud blabla...i kdyz je tam zminen, je otazka, ceho sis jeste nevsiml?
Aha...tak ja budu verit, ze jsi ten, kdo ve stovce na uzke a klikate okresce strhne auto do stromu/prikopu, kdyz ho dojede nekdo, jenz diky jeho vedeni a proslapavani cesty muze jet rychleji. Kdyz neni kam uhnout, jako ze nebylo, tak co? Mam blit krev? Navic trotl chtel dopredu, ale rychleji jet nechtel, jak se pak ukazalo.
Aha...teorie vychazejici jen z pocitu, protoze z Kunzaku do C.Rudolce jsi nikdy nejel, ale stejne mas nazor a vis, co je mozne.
Co udelas, kdyz predjizdis 2 nebo 3 kamiony na dalnici a dojede te nekdo rychlejsi? Nacpes se mezi kamiony, nebo predjizdeni dokoncis? Stalo se ti nekdy, ze na dalnici jedes v kolone v levem pruhu? Jak to, kdyz mas jet v pravym? A to jsou situace, kdy je kam uhnout a vis kam uhybas...
|
|
|
To je tim, ze vetsinou se lepi ti, kteri sice jedou rychle, ale v tom kile, kterym dojedou nekoho jineho uz nemaji paru na to, aby dotycneho "dali" na 250 m rovince a nalepeni na jeho kufru cekaji, az bude volna, kilometrova rovinka...jenze se jim velmi casto nechce cekat, protoze maji prece TDi nejlepci na svete a zkusej to se svejma 66 kW a deckama vzadu/pipinou na sedadle spolujzdcei na tech 200 metrech...a vetsinou predjedou za cenu omezeni-ohrozeni predjizdeneho, ktery radeji ubere nez aby se zapletl do nehody s takovym volem.
|
|
|
s tímto souhlas, přesně co jsme psal na začátku, když někdo jede rychleji, tak nemá cenu mu v tom bránit, ať je to pilot formule 1 se super nadupanou károu nebo TDi nejlepci na svete a zkusej to se svejma 66 kW a deckama vzadu/pipinou na sedadle spolujzdce, protože toho stejně v tu chvíli nepřevychováte
|
|
|
Ja nikoho prevychovavat nechci. Vetsinou se mi to nestava, protoze mohu obema svyma autama poodjet kde komu. Ale nekdy je snaha vylepsit si ego otravna a stava se nebezpecnou. Pak samozrejme zpomalim a poustim trotla pred sebe. Ja vitezim tim, ze z myho auta nesundaji strech jen hasici a na mou ledvinu nikdo neceka.
8o)
|
|
|
převychovat nebo zvednout si ego je jedno, výsledek je stejný, tak snad tě budu potkávat jen když to pro tebe bude vždycky otrava :D.....dojet v pořádku, to je vždy primární cíl, pak nastupují ty další.....
|
|
|
Tak psal jsem, že se nelepím, ale někdy to jinak nejde, např. když ten předemnou začně zavodit a zrychlovat a za druhé když je vyhodnější být blíže k autu přede mnou, protože když si nechám fóra a naberu rychlost ještě před předjížděním, což také používám a lze super použít, když jedete po rovině a předjetí blokují auto v protisměru, tak následně po uvolnění protisměru je velmi jednoduché odhadnout, kdy nabrat rychlost a předjet. Ale co uděláte na členitější silnici, kde jsou kratší rovinky? Tam je tento styl naopak nevýhodný.
|
|
Převratný článek. Asi tak jako recept na tradiční palačinky na kuchařském webu.
Kdyby se autor zachoval jako já (vidím magora = nechám ho co nejdřív předjet), neměl by o čem psát.
"Máte štěstí, že jedu právě kolem!"
|
|
lepiče,bez toho le,miluji,bo mi zaplatili už dvakrát zadní dveře a něco k tomu,jako něco na nápravě a tak,v neposlední řadě přidali docela dost do státní kasy,,,,,,,,,jeden takovej le-pič,jehož jsem dojel na pumpě,doznal i uchcání do kalhot,páč když jsem se ho zeptal,proč tak činil,a zároven jsem se k němu zklonil ze své 205cm a 130kg,nebyl si jist životem,a to jsem se na něj lepil taky tak nějak z pul metru,,,,,,at je tak nebo onak,zákon jasně hovoří o bezpečné vzdálenosti,čili vysvětlovat lepení je demence,,,,,,mimo to,je následek nehody pro lepiče vždy tragičtější,,bourá předkem,,,,
|
|
|
Někdo je le-pič a někdo by se potřeboval lé-čit.
|
|
|
Po stranke bezpecnosti imho ani nahodou - ak predne auto nudzovo brzdi, ma zadok odlahceny, jedno blbe tuknutie (casto na roh, kedze "lepic" byva neraz vystrceny nabok) vie spravit krasne veci zo stabilitou.
Naopak, lepic ak uz brzdi je pri naraze predkom zahryznuty do zeme a naraz na prednu stranu pri mensich energiach nie je nic extremne kriticke.
Financne mozno.
|
|
|
ešče jsem zapomněl podotknout,že lepič f Loganu nebo fobii,ale i kdejaký bávo f dislu woe ,mi v mojem sharanu 1,8 t ,lehce poladěném na 200kobyl je směšný,s nějakým fercajgem a nádrží lpg ,sedmi zicma,česky sedadly,a s mou veličkostí to má lehce přes dvě tuny,,,no prostě pochopit le-piče,vlastně ani nejde,viděl jsem lepiče i na kamionu,,,,,zvláštní sortou jsou le-piči na křižovatkách,co zastavíte v takovém kopečku,le-pič zastaví za váma cca 3 cm,proč bych si měl huntovat spojku,když odraz od nárazníku zánovního chujdaje,nebo miláčka ochtavie f dislu woe,je primární zážitek ,zvláště když tam svítí jak pěst na oko koule závěsu,
|
|
|
Vystřílejte se, debilové.
|
|
|
ne takhle,v podstatě každého lepiče pokud to jde pustím,i tím,že jsem několikrát i zastavil,prostě jsem viděl příliš moc mrtvejch a zraněnejch kvulivá blbům,,,,
|
|
|
Nebo "vystříkejte se" - to by taky mohlo pomoct...
|
|
|
koukám taky voturbený vocpoda :D
|
|
|
nejde o huntování spojky ani o primární zažitek ale o to, že se neumíš rozjet do kopce..... Tak to dělej přes ručku, když to neumíš čistě pedálama a nedělej ze svého nedostatku přednost
|
|
|
To si položme otázku, co více "huntuje" spojku, zda rozjezd auta ještě relativně v klidu, nebo rozjezd auta již couvajícího.
On vůbec pán tak trochu kecá. Má-li na autě kouli, pak to není o tom se odrazit, ale v mnoha případech i s nárazníkem vzadu stojícího odjet.
|
|
|
Von totiž Sharan 1.8 fturbu, se 7mi sedadly, vercajkem, LPG a jeho 130kily brzdí a i jede lépe než bawo fdýzlu...
|
|
|
no ,to by ta ručka musela fungovat,protože nefunguje,tak jsem si fšiml tych le-pičov
|
|
|
a zároven jsem se k němu zklonil ze své 205cm a 130kg,nebyl si jist životem
Jooo!
Chápu ho.
Jedno na mě spadl sníh ze střechy (kůlny).
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Woe jsem king
|