D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Test: VW Golf II 1.6 GTD
    (ze dne 26.11.2006, autor článku: Catana)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 26.11.2006 10:15:06     Reagovat
    Autor: luksa - Neregistrovaný
    Titulek:
    mam 1.6D bez turba a na tachometru 423 000 a jezdim porad

     
    Komentář ze dne: 26.11.2006 11:58:08     Reagovat
    Autor: Stanislav - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    To zní dobře, nemohl byste napsat nějakou stručnou historii toho vozu a podrobnější zkušenosti, řekněme provedené opravy/výměny?

     
    Komentář ze dne: 26.11.2006 14:29:59     Reagovat
    Autor: luksa - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    ja sem na nem najel jen 3000 km :(

     
    Komentář ze dne: 26.11.2006 16:09:08     Reagovat
    Autor: Stanislav - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Aha, no neva, tak hodně šťastných km ... :-)

    Komentář ze dne: 26.11.2006 11:29:26     Reagovat
    Autor: GTI - Neregistrovaný
    Titulek:GOLF, Gé GOLF, Gé, jako - GURU
    Hezké, Catano. 16 let... člověče, to je ten Golfík skoro starší než tvoje holka. Na druhé straně, možná vydrží to samé, pokud se k oběma budeš chovat stejně. Koupil jsi výborné auto, G 2 je dodnes elegán.

    Jen ty kopce... tam bych šel na realističtejší výpověď. I když, pokud máš na mysli Octavie z padesátých let, věřím, že v kopci jsi proti nim jako drak. Jenže ty zase nejely na naftě... Tak jak je to? ;-)

    P.S. Jsi jeden z dvaceti pěti miliónů vlastníků GOLFU, kteří brázdili a brázdí svět, a co víc, nejsi rozhodně posledním. Jo, a počkej do roku 2008, vyjede GOLF 6... toho kup, přeci jenom novou holku dnes neseženeš, vždycky se najde někdo rychlejší, kdo ti ji zajede, tak si udělej radost aspoň novým autem. Moc hezky jsi to napsal. Bravo Catana.

     
    Komentář ze dne: 26.11.2006 11:50:43     Reagovat
    Autor: Slušňák - Neregistrovaný
    Titulek:Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, jako - GURU
    Agitka se začíná z auto.cz rozšiřovat i na další stránky :-)
    Mám z tebe pocit, že když si jdeš do krámu pro rohlíky, vypadá to asi takto:
    GTI: Dobrý den, prosil bych 5 rohlíků.
    Prodavačka: Prosím, tady jsou.
    GTI: Všimla jste si, že 5 rohlíků je jako pětkový golf? Gé jako guru ..............

     
    Komentář ze dne: 26.11.2006 12:05:19     Reagovat
    Autor: GTI - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, jako - GURU
    :-))) Slušňáku, kupuji zásadně rohlíky čtyři... čtyři kola 225/18, čtyři válce v 2,0 TFSI... a k tomu kanystr mléka... samo, že "devadesátosmičku" :-))) P.S. Koukám, že svět je malej... Bravo.

     
    Komentář ze dne: 29.11.2006 11:36:39     Reagovat
    Autor: oink - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, jako - GURU
    Sladký Ježíši, zachraň nás... GTI se přesunul z auto.cz sem...to je konec!!!

     
    Komentář ze dne: 29.11.2006 23:00:08     Reagovat
    Autor: Tomas - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, jako - GURU
    Kristova noho ... to je ten vocas to tu zas bude blabolit o "legendarnim" C sloupku ???

     
    Komentář ze dne: 26.11.2006 13:10:59     Reagovat
    Autor: catana - Neregistrovaný
    Titulek:Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, jako - GURU
    :o))) Koukám, že ses přesunul hájit zájmy Golfů z auto.cz už i sem ;o) Jenom čekám, kdy se s příspěvkama o Golfech dostaneš na totálně jiné servery stylu tipynavylet.cz nebo třeba doktorka.cz :o)))))
    Mno, mám pocit, že když by naše auto bylo starší než kdokoliv z nás, už by mohlo mít nárok na veteránskou značku ;o)
    Mno, nicméně na rozdíl od tebe zas tak nadšený propagátor Golfů nejsem. Dvojka je u nás opravdu jako druhé auto a osobně ho nějak zvlášť v oblibě nemám. Na rozdíl od Focuse, na kterého nedám dopustit :o))) Už na něm pomalu budu mít najeto 25 tis, takže se snad dostanu také k sepsání nějakých zkušeností.

     
    Komentář ze dne: 26.11.2006 13:36:09     Reagovat
    Autor: GTI - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, jako - GURU
    :-)) Tedy mít doma GOLFA i Focuse... to snad je zakázáno nějakým výnosem, , ne? ;-) P.S. Štastnou cestu ti přeji.

     
    Komentář ze dne: 27.11.2006 00:08:31     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, jako - GURU
    Ty moj boze! nedat dopustit na Focusa!!! Ufff... Zrovna som mal jedneho pozicaneho vo stvrtok a v piato. Bol to velmi slusne vybaveny voz, sedadla v kozi, vyhrievane, vsetko na elektriku...Ale... Nevedel som si v tom najst miesto. Bud som bol prilis blizko a mal som prilis skrcene nohy, alebo nohy boli OK a nedosiahol som na volant... Nakoniec som to s pomocou pozdlzne nastavitelneho volantu vyriesil,ale aj tak... Je priserne tvrdy, pritom ovladatelnost nie je nic extra, loziska boli priserne hlucne... A to mal len 21 k... Tato skusenost len potvrdila, ze je lepsie za tie iste peniaze kupit vacsi model v zaklade ako ten mensi v spickovej vybave. Zlaty G6...

     
    Komentář ze dne: 27.11.2006 22:20:30     Reagovat
    Autor: Pavel - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, jako - GURU
    Nevim jaky exemplar focuse a v jakem stavu jsi mel k dispozici, ale po osobni zkusenosti s golfem V i VI jsem se presvedcil o tom, ze na focus co se tyce jizdnich vlastnosti a radosti z rizeni jen tak neco nema.

     
    Komentář ze dne: 27.11.2006 22:42:54     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, jako - GURU
    Bol oznaceny Focus SES, neviem aky motor, 4 stupnovy automat. Ako som naznacil, musel to byt nejaky top model, v kozi, elektrika, etc. Mal najazdenych 21 kkm. S Golfom to nedokazem porovnat, pretoze jediny voz podobny Golfu co som kedy riadil bolo Vento 1.9D a bolo to davno (1999). Na druhej strane, v porovnani s mojimi autami (Pontiac G6 a Dodge Stratus) ako aj s tym, co som mal posledne pozicane (Chev Malibu, Toyota Camry, Buick Allure, Dodge Magnum) to jednoducho nebolo ono.

     
    Komentář ze dne: 28.11.2006 11:34:18     Reagovat
    Autor: Jenyk - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, jako - GURU
    Hele, neměl jsi ho půjčený v USA?

     
    Komentář ze dne: 28.11.2006 13:22:13     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, jako - GURU
    Nie v USA. Montreal, Kanada. To vsak nic neznamena. Fuckus je globalny model. Moze sa lisit motormi (pre severnu Ameriku len benzin a vacsie objemy), kvalitou vybavy, radiom. Lenze auto samotne, rozmery, razvor, rozchod, konstrukcia naprav zostava rovnaka.

     
    Komentář ze dne: 28.11.2006 14:35:04     Reagovat
    Autor: catana - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, jako - GURU
    To bude ten základní problém. Osobně mluvím o Focusu II MR 2006, který se v USA neprodává. Jinak americký Focus I má kromě jiných světel i jinak nastavený podvozek, který odpovídá spíše evropskému modelu "sport". Opravdu Focus II je řádově lepší, než Golf V, Golf VI nemohu posoudit, neboť se neprodává :o))

     
    Komentář ze dne: 28.11.2006 17:05:25     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, jako - GURU
    Faceliftovany Focus sa v Kanade predava. Naproti tomu to co som mal pozicane bol skutocne '05 Focus, cize starsi model. Pochybujem ze sa v tom novom niekedy zveziem, akosi nemam o Fordy zaujem. Tento som zobral len preto, ze som mal na vyber medzi nim a Silveradom. Silverado nie je kryte poistenim z kreditky.
    Takisto nikdy nevyskusam Golf, o predrazeny subkompakt nemam zaujem.

     
    Komentář ze dne: 09.04.2014 20:46:26     Reagovat
    Autor: Novák - Patrik Novák
    Titulek:Re: Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, jako - GURU
    Tak se ozvi až bude mít ten tvůj focus přes 250 000 km ;)

    Komentář ze dne: 26.11.2006 15:25:37     Reagovat
    Autor: mikevr6 - Neregistrovaný
    Titulek:
    no jako test celkem o nicem,o vlastnostech golfu nevypovida vubec nic,jde videt ze to psal autor ktery to auto skoro vubec nezna

    Komentář ze dne: 26.11.2006 17:07:57     Reagovat
    Autor: JirkaK - Neregistrovaný
    Titulek:VW Golf 1,3
    Pár postřehů s VW Golf II, 1,3 /44kW , rv. 90. Je to jen letmo, jedu s ním jen výjimačně, neříká mi pane.
    Souhlas, že skutečně nerezatí, ale taky to nestojí jen tak před domem. Na danou třídu je poměrně prostorný. Proti dnešním autům poměrně měkce pérovaný a i na dnešní dobu tichý (silentbloky agregátu s kapalinovým tlumením). Překvapivě kvalitní je zpracování interiéru - ani po šestnácti letech není nic ošoupané. Kabelové svazky pod palubkou jsou v molitanových hadicích... S tímhle motorem je o trochu dynamičtější než Favority.
    Subjektivně mě však tohle auto nikdy nesedělo. Volant je neseřizovatelný, celkově se v tom sedí tak nějak divně. O ergonomii nemůže být řeč - spíš bych to definoval jako "sem se to bude nejlíp montovat a lidi si zvyknou". Musel jsem "hledat" i polohu pedálů a rychlosti. Jízdní vlastnosti trochu záludné, hodně se naklání a má snahu navalit na vnější přední kolo.
    Závady - oprava převodovky (vyskakovala pětka, ohnutá řadící vidlička, následek předchozí havárie), výměna symerinků na převodovce, výměna manžet na poloosách, výměna spodních kulových čepů, jednou těsnění pod hlavou a termostat. To je od roku 94 do dneška asi všechno...
    Fakt je, že majitelé trojkových a čtyřkových golfů tohle auto často okukují s komentářem - jó, tyhle golfy, to ještě byly držáky.

    Komentář ze dne: 26.11.2006 20:43:07     Reagovat
    Autor: sswed - Neregistrovaný
    Titulek:
    videli jste nekdo crash-test tohoto überauta?
    ano, pro zacinajici ridice dobra vec, na bezne jezdeni podle me nesmysl

     
    Komentář ze dne: 27.11.2006 11:02:48     Reagovat
    Autor: JMH - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Neviděli. Jak vypadá?
    Na tzv. běžné ježdění si vybírám auto, které dokážu ovládat minimálním počtem a varietou úkonů na typické cestě (rozsvěcení světel, ovládání rádia a topení/klimačky, řazení), s přijatelnou spotřebou, relativně spolehlivé, za příjemného pohodlí.
    Možná jsem netypický uživatel, za běžný provoz považuji řízení, nikoliv absolvování crash-testů.

    Komentář ze dne: 27.11.2006 08:42:31     Reagovat
    Autor: P.K. - Neregistrovaný
    Titulek:Nešlo by přidat fotku?
    Přimlouval bych se za přidávání fotek ke článkům o autech. Právě u Golfu to má smysl - je ve verzi II, III, IV, V... a pokaždý vypadá trochu jinak.

    Škoda Favorit vypadá prakticky pořád stejně ;-)

    Komentář ze dne: 27.11.2006 10:27:22     Reagovat
    Autor: miluna - Neregistrovaný
    Titulek:junge golf fans
    a všimli jste si někdo jak v tom ti volepyčo mladí jezdí? ehm sedí jaksi uprostřed, řiť mají na sedačce ale protože auto postrádá loketní opěrku, opřou se o sedačku spolujezdce (případně o bárbínu v něm) no a skloní hlavu trošku vlevo, uchopí volant pouze levicí..... Zepředu mám vždy taknějak dojem že sedí pevně na ruční brzdě haha

     
    Komentář ze dne: 27.11.2006 12:17:19     Reagovat
    Autor: P.K. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: junge golf fans
    Asi se koukali na Fast and furious. Vin Diesel taky prakticky neřídí jinak než nataženou levačkou na dvanáctce, s vytrčeným ramenem, na sobě tričko bez rukávů, aby vynikly svaly ;-D

     
    Komentář ze dne: 28.11.2006 11:34:25     Reagovat
    Autor: j3 - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: junge golf fans
    no ja mam sice G3 s loketni operkou, ale muj typicky, nicim neruseny ridici posed je tento:

    ceva ruka na volantu (tak jak ma byt), prava ruka na saltr pace (tak jak ma byt), leva noha ve strehu na spojce (v pripade dlouhych useku je odlozena bokem :-); prava noha na plynu, tak abych jel bezpecne.

    kdyz chci jed sportovneji, tak je to samozrejme uplne neco jineho. loketni operku vyuzivam minimalne.

     
    Komentář ze dne: 28.11.2006 14:10:04     Reagovat
    Autor: P.K. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: junge golf fans
    Řidič by měl mít pokud možno obě ruce na volantu, aby moh mačkat čudlíky a hlavně hejbat s páčkama (blinkry, stěrače, dálkový) a přitom měl v jedný ruce pořád volant. Ruka připravená na šaltrpáce není zas tak užitečná - málokdy potřebuje člověk bejt trvale ve střehu, aby moh rychle přeřadit.

     
    Komentář ze dne: 28.11.2006 19:54:05     Reagovat
    Autor: G2 - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: junge golf fans
    Totéž platí pro G2...

    Leva ruka na volantu, prava na saltrpace.

     
    Komentář ze dne: 29.11.2006 11:37:28     Reagovat
    Autor: paul - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: junge golf fans
    Kdo vás učil jezdit z rukou na šaltpáce?(šaltpáka je germanismus:z německého schalten-řadit, šaltrpáka je kravina)
    Je to nesmysl z hlediska bezpečnosti a navíc to znamená zvýšené zatížení - tedy i opotřebení pro kulisu a spol.

     
    Komentář ze dne: 29.11.2006 12:47:15     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: junge golf fans
    Jsa brněnského hantecu znalý, musím odporovat - kdo nekóří slint "šaltrpáka" ten je mošna a zaslóžil by mixnu 8o)

    U nás se vcelku běžně říká "hoď tam nejaké šaltr a idem..." a tak když je "šaltr" výraz pro "rychlostní stupeň", pak bych se vykašlal na němčinu a v klidu polkl zlidovělý germanismus "šaltrpáka".

     
    Komentář ze dne: 29.11.2006 13:27:56     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: junge golf fans
    A tady maji Brnaci zase pravdu. Saltpaka je uplna hovadina, protoze nemecky sice "schalten" znamena radit/prepinat, ale prave te pace se v nemcine rika der Schalter, tedy saltr a potazmo saltrpaka je spravne.
    A vubec nejlepsi je tomu rikat fofrklacek.

     
    Komentář ze dne: 30.11.2006 11:08:27     Reagovat
    Autor: paul - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: junge golf fans
    Brňáky bych si nerad rozházel, moje reakce byla trochu unáhlená. Po delším germanisticko-lingvistickém rozboru se kloním k tomu, že možné jsou obě varianty.

    K tomu opotřebení kulisy - sám jsem tuto informaci přejal od skutečně renomovaného mechanika někdy před 10-15 lety a více lidí mi to v té době potvrdilo,do detailu nejsem schopen vysvětlit. Pokud má někdo nového Superba, je to asi jedno. Ale v diskusi o golfu 2(sám jednoho provozuji), kde toto ústrojí již často bývá za zenitem životnosti, může tento dlouhodobý(i když nepatrný) tlak udělat své.

     
    Komentář ze dne: 29.11.2006 13:10:22     Reagovat
    Autor: urchin - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: junge golf fans
    Mohl by se zde nějaký odborník vyjádřit k tomu opotřebení kulisy? Držení volantu oběma beru, ale tohle zdůvodnění považuju za urban legend. Ta věc má přece vydržet horší věci než pár desítek newtonů stálého tlaku (víc to nebude, ruka stejně visí v rameni plus páka v lokti).

     
    Komentář ze dne: 30.11.2006 07:48:38     Reagovat
    Autor: P.K. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: junge golf fans
    Já bych tomu klidně věřil, těch pár desítek newtonů vychýlí páku o nějakej ten kousek. Pokud předpokládám, že páka se po zařazení a puštění spojky sama usadí do optimální polohy, tak by ruka trvale naní položená mohla mít nějakej vliv.

    Firemní renaulty (megany, máme tři, zbytek jsou škodovky) dokonce po zařazení a puštění spojky tou šaltrpákou docela kopou ;-) takže tam nechávat ruku na páce je vyloženě nepříjemný. Zároveň je to důkaz, že se ta páka sama usazuje.

    Pokud máte od auta nějakej původní návod k obsluze, tak se tam zkuste kouknout - tahle věc by tam mohla bejt zmíněná.

     
    Komentář ze dne: 01.12.2006 20:40:44     Reagovat
    Autor: miluna - Neregistrovaný
    Titulek:vykloktání šaltrklacku
    evropské automoblily starší konstrukční školy měly řazení táhlem t.j. většinou kovová trubka mezi kulisou řazení a převodovkou, aby byla zachována přesnost řazení při pohybech hnacího agregátu (je uložen v pryžových silentblocích a pohybuje se v nich relativně volně sem tam, tím je zamezen přenos vibrací a rázů do karoserie) je kulisa spojena dalším táhlem s hnacím agregátem tak aby se pohybovala spolu s ním. No a pokud necháte ruku na páce, tak i když se v podstatě nepohybuje, s kulisou pod ní agregát šmrdlá jemně sem a tam a může se tak zvýšit opotřebení kloubů a pouzder a tím zvětšit vůle v řazení. Dnes už evropští konstruktéři přišli na to na co japonci už dávno, dvě silná ocelová lanka v bowdenu jsou podstatně přesnější, umožňují lépe a přesněji řadit a nepřenášejí vibrace, zde bych opotřebení položenou rukou na páce viděl jako zanedbatelné, jedinou nevýhodou je absence pocitu že jsem opravdu pohybem ,,šaltrpáky" zařadil, to se ale řeší pomocí přídavných závaží většinou na řadícím mechanismu převodovky.

     
    Komentář ze dne: 29.11.2006 20:23:37     Reagovat
    Autor: G2 - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: junge golf fans
    Mě to naučilo moje auto...Navíc jezdím většinou ve městě a tam se řadí docela často(kupodivu). Na delších usecích a ve vyšších rychlostech dávám ruku na volant... Jinak se s Golfem dá jezdit i na jednu ruku. Posilovač není potřeba. Pokud autor kritizuje, že volant nepadne do ruky, nikdo mu nebrání koupit si jiný. Krom toho typů volantů na Golfy je plná zadnice...

    Komentář ze dne: 27.11.2006 10:49:11     Reagovat
    Autor: Mesianism - Neregistrovaný
    Titulek:Výzva pro Roota
    Tohle je jedno z aut, které by šlo celkem bez potíží předělat na pohon řepkovým olejem. Roote, mohl by ses někdy vrátit k tématu "voley" a pokusit se prezentovat nějakou (finančně) lehčí úpravu motoru, díky které by šlo používat mix nafty a oleje v určitém poměru. Je to téma, které mě fakt zajímá a rozhodně to má větší přínos, než neustálé vzývání Modré šance a zatracování všech ostatních pol. stran. Zkus nad tím "voleyem" popřemýšlet a uvidíš, určitě by stálo za to pokračovat.

    Komentář ze dne: 28.11.2006 12:43:03     Reagovat
    Autor: Ebo - Neregistrovaný
    Titulek:..crash test
    Golf r.v. 84 .. http://www.dailymotion.com/tag/golf/video/180732?from=rss

    Komentář ze dne: 28.11.2006 13:38:58     Reagovat
    Autor: Petr - Neregistrovaný
    Titulek:inkriminovany
    Inkriminovany znamena "(vyse uvedenym) dotceny", takze pokud mluvite o tom, ze na strechu neco spadlo, tak inkriminovane misto je strecha. Pokud chcete mluvit o choulostivych mistech auta a mate nutkani pouzit cizi slovo, naleznete si laskave ve slovniku nektere, ktere bude davat smysl. Aneb nepouzivejte cizich termitu, je to moc velike rizoto. Ve vasem pripade primo doslo ke katastralnimu fiakru.

    Komentář ze dne: 28.11.2006 20:14:13     Reagovat
    Autor: G2 - Neregistrovaný
    Titulek:Článek
    Mám několik výhrad k článku :

    Výhled - Výhled rozhodně není takový, jako ve Felicii... Zadní sloupek hodně zavazí při couvání a zrcátko to nezachrání.
    Navíc řidič je v Golfovi hodně zapadlý a malý. Sice fajn, že má výškově nastavitelné sedadlo(můj), ale při nejvyšší poloze vidím sotva na konec kapoty. A to mám průměrných 180 cm...

    Nárazníky - zadní sklo se špiní naprosto nechutným způsobem.

    LED diody jsou u některých modelů jen 4. (blinkry, baterka, olej - tlak a dálková světla. Nahoře u ručičky teploty je ještě jedna)

    Jinak mám 1.6 benzin. Karburátor má zkurveně moc nastovovacích šroubů, takže ho nikdo neumí seřídit... Ptal jsem se už u několika lidí, co do Golfů dělají a čuměli na to jak... Ale to mám asi nějakej extrém...

    Na co doporučuji dávat pozor, tak jsou ložiska předních kol, protože když se zadře, tak motor skoro proletí kapotou. Minimálně se utrhne z předního závěsu.

    Komentář ze dne: 29.11.2006 07:21:40     Reagovat
    Autor: KubiCzek - Neregistrovaný
    Titulek:golf2 1.6D
    Ahoj..
    koupil jsem si golfika2 1.6D před více než rokem..zatím jsem velmi spokojen..jezdím s ním denně přez město do práce a občas na delší jízdy...spotřeba souhlasí kolem 6l/100km...je to pěkne a levné autíčko...samozřejmě je to věc osobního vkusu :) najeto má přez 300.000 a ještě se nestalo, že bych někde zůstal "viset"...vždy dojede

    mám jen malý dotaz...v článku jste zmínil použití kvalitnějšího oleje pro Diesel motor...mohl by jste mi prosím doporučit přímo nějaký ? nemám takový přehled...celý rok jezdím na olej od MOGULu 10W40 cena cca 400,- za 4L...

    Komentář ze dne: 16.12.2006 01:56:08     Reagovat
    Autor: moretti - Neregistrovaný
    Titulek:crash test
    nejedná se sice o dvojku...ale měl sem jedničku...čili auto víceméně stejný ,ale hezčí :)

    v 70km/h čelní střet (já čelně do boku debila)
    nedostal sem přednost (a to se ta silnice jmenovala HLAVNÍ)

    předek přestal existovat...motor až na ulomenej držák olejovýho filtru přežil...

    a jak sem dopad já? (kvůli nárazu pohmožděný obratle a naraženej loket a koleno...)

    PS byl sem přikurtován....

    takže slova jako "v padesátce je po vás" neberte vážně!!!

    PS 2 a nebyl novej,ale celkem shnilej...a přesto vydržel dost...

    PS 3 :nikomu ani muk,ale vytáh sem z něj 185...

     
    Komentář ze dne: 16.12.2006 08:06:03     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: crash test
    A o kolik metru jsi odhodil to auto, cos do nej narazil? Tam bych hledal znacnou cast absorbovane energie, stejne jako v jeho destrukci, taky jsi urcite brzdil, takze's v okamziku narazu 70 patrne nejel. To vsechno mohou byt aspekty, ktere ti zachranily zivot. Naraz do stojiciho auta neni naraz do betonu.

    Komentář ze dne: 10.02.2008 01:41:05     Reagovat
    Autor: moretti - Neregistrovaný
    Titulek:odpověď
    on odhodil mě...otočil mě o 75°neměl sem čas brzdit...tudíž souhlas že to neschytalo energii naplno...ale věř že auto vydrží dost...naposled souboj GOLF versus MPV já shrnutej blatník MPV prořízlý dveře...co se týče živosti...mám slabší 1,6TD...ještě tu co se dávala do jedniček (kód motoru CY)
    motor velmi živý,nechá si líbit dost nechutností...krom studenejch starů a nedostatečnýho zahřívání též dvakrát omotanej hadr kolem vačkovky...motor chytá na cvrnknutí i v té největší kose...o tom se může fujfordu jen snít.fordy sem měl vždy jen pučené...a je to hnus.co se týče živosti...s mojí 1,6TD se může pokusit závodit pouze zrezlá fiesta s 1.8TD...auto velmi čitelně drží stopu...brzdy s posilovačem jsou správně naladěny (u mě běžné origo kotouče a vzadu bubny) posilovač má skutečně správný účinek...žádný holčičí dotknu se-letím oknem...posilovač řízení je zvěrstvo...nevim kterj slaboch by neuřídil...s mým volantem (raid) neměla problém ani subtilní kamarádka zvyklá na seata s posílením všeho :D kufr je naopak vinikající...a pokuď vyndáte zadní lavici,v autě se pohodlně vyspí 4 lidé...nevím jak je vynikající 4kolka...mě stačí předek :D qalty odstupňovány znamenitě...kulisa řazení vydrží dost...nejslabší místo je ségrovka zajišťující pružinu jenž drží řadičku ve správné poloze ve vertikálnim směru.osobně mám radši řazení táhly než lanovody...líp se to mění a je to lepšejší :D apropo bacha na vejfuk umí dělat jizvy.toto auto ač má v GTI kompilaci povoleny 14" kola pojme bez problémů a jakýchkoliv úprav kola s gumamy o rozměrech 195/50 R15 ET35
    motor s převodovkou inteligentně zavěšen na pouhých 4 silentblocích...žádná zrada...nastavení rozvodů? opět narozdíl od fujforda žádný problém...stačí k tomu důlčík(vyrážeč...prostě jakákoliv tyčka) plocháč (náhodou tam padne například úhelník běžně používaný v pracovkách apod.) a na napínací kladku můžete pro správný přítlak použít též běžnou věc motoristy-klíč na povolení flexi (úhlové brusky oficiálně :D )těž není problém svépomocí přidat druhý alternátor...
    k výhledu z vozu: neznám žádný lepší vůz...zadní okno se špiní zdaleka méně než u jakéhokoliv jiného vozu.tento vůz měl možnost jako doplňkovou výbavu mít též origo ostřik světlometů! to fujpokusfokus od fujfordu nemá.ale ani kutil nepřijde zkrátka...stačí míti vrtačku,2x přední ostřikovač skla,hadičky,téčko na rozdělení hadiček a nádobku...nádobku můžete vynechat pokuď e vám do ruk dostane origo 5 litrovka z auta které bylo vybaveno origo ostřikem na světla.pokuď jí nemáte stačí nádobka z jiného vozu...nemusí to být ani VW...jde použít cokoliv mimo fujford :D
    místo na něj je skoro kdekoliv,podle data výroby můžete použít druhý úchyt na nádobku případně jako já použít místo u přední příčky.místa je skutečně dosti.
    když už sme u místa...toto auto vymejšlel člověk...narozdíl od fujforda,autu s kroužky pro teploušky a autům s pí*ou ve znaku.auto je dokonce tak fykané že krom origo přídavných světlometů v pohodě můžete schovat za masku další přídavné (ala felicia...u Pohlavních Orgánů ČR je tato pozice využita pro stroba (mlhovky se zábleskovou výbojkou) )
    při důsledném využití prostoru lze mít bez pracných úprav na voze 10 světelných bodů...
    2x H4 hlavní světlomety 2x origo přídavné v masce (byly mohovky nebo dálky-pozná se podle krycího skla...pro blbější F = FOG čili mlha...pokuĎ tam není F je to dálka :D )
    dále dodělané mlhovky ala felicie 2x (lze použít i pro policejní stroba) a dále 4x jakékoliv přídavné tentokrát podvěšené...já osobně mám konfiguraci 8x ...

    vida jak se to rozrostlo :)

    auto je velmi trvanlivé ale jako cokoliv vyžaduje aspoŇ minimální péči...tzn aspoŇ někdy vyměnit olej...aspoŇ občas skontrolovat jestli je přítomna chladící kapalina (myši sou svině) jinak nenáročné...spotřeba ucházející...záleží na konkrétnim kusu...každý je originál...
    pokuď chcete ušetřit něco málo uberte volnoběh,ale připravte se na horší začátek akcelerace...
    turbo funguje znamenitě...osobně nedám na golfíčka dopustit...nezažil sem lepší auto...hlavně když vemu v potaz cena/výkon. líbí se mi potom jen Lancia stratos,tatra 603-všechny modely (to víte že tahle stará dáma má motor původem nafťák ale s nasazenym karbecem :D...hezkej 8válec...a hlavně!!! narozdíl od fujpokusfocuse foujfordího kotouče na všech kolech! )

    jak ste si všimli miluji vozy jisté značky a "miluji" vozi jiné jisté značky :D

    ps na fordech doporučuji občas sundat poklice a zjistit na jakém kousku vám drží radyhnijící disky kol...mě půjčený vrak držel na 2 slovy dvouch cm...to se u vw nikdy nestalo...
    vozy značky vw jsou těž vhodné pro lidi proto neb některé díli jsou směnitelné mezi různýmy modely i typy... (např zmiŇovaný motor je použit např. v golfu,jettě,passatu,polu)a le též je nprosto běžné použítí 1.9TDI z IV golfa v golfu I...
    (pokuď seženete plynový pedál z vozu ze kterého tento nový motor berete a při použití té části elektriky...stačí pak pouze výměna 1ho silentbloku vepředu a jednoho na straně...-zvládne každý průměrný zemědělec :D )
    pokuď jde o golfa II fascinuje mě přístrojovka benzínové verze...konkrétně ta digitální-tkzv DIGIFIZ...je to nádherné dílo... (kam se hrabe trans-am alias KITT ze seriálu Knight Rider)
    omlouvám se za propagaci VW...ale jsou to bezva auta...
    komu se líbí jiné aŤ má jiné:) nejsem rasista:D
    pro lidi jenž mají VWčka doporučuji například stránky
    www.vw-club.cz ale samozřejmě že o vwčkách je mraky stránek :)
    doporučuji též speciálně pro fanoušky passatů stránky
    www.passat-oldies.cz

    omlouvám se za to že haním ty hnusný prolhaný a ***fujfordy,za to že sem napsal takto dlouhý příspěvek...a za to že nejsem pravidelným sponzorem Pohlavních Orgánů ČR (též zvaných švestky :D )

    neomlouvám se za to že miluju VW...kdo zná a má vw nemění...

    děkuji těm kdo to dočetli až sem a děkuji i za spravedlivou kritiku :)

    čusky

    Komentář ze dne: 09.04.2014 20:56:27     Reagovat
    Autor: Novák - Patrik Novák
    Titulek:
    Nesmrtelný auto.... 86 ročník a vypadá jako novej : žádný velký opravy, krásnej lak, a má za sebou 250 000 km. Kamarád mi nabízel jestli bych ho nevyměnil za IV. golfa, ale odmítl jsem. Mám s ním ještě hodně plánů ( tuning ). :D

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.