D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Test: Da nigga hustokchár
    (ze dne 09.05.2010, autor článku: Root)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 09.05.2010 22:41:22     Reagovat
    Autor: Jura U - Jura U
    Titulek:
    No ona zrovna tahle "socialni" verze Mustanga opravdu nebude nic moc, co taky cekat od reinkarnace auta pro sekretarky ze sedesatych let. Imidzovka to uz asi moc neni ani v CR, dukazem je nekolik kabrii, ktera jsou na prodej v Brne uz asi 2 roky.
    Kdyz uz ameriku, tak fullsize s V8, zvlast na jezdeni po USA :-)
    Buy a ford, buy the best, driva the firts mile....and walk the rest :-)

     
    Komentář ze dne: 11.05.2010 11:00:49     Reagovat
    Autor: Skalik - Skalik
    Titulek:Re:
    Ono je to asi stejny jako hodnotit mondeo, ktery dostanes v pujcovne vydechla 1.8 a vybava holobyt.

    Jo bejt to GT s V8, track packetem tak to bude jina jizda

     
    Komentář ze dne: 16.05.2010 00:00:10     Reagovat
    Autor: anezka200 - anezka200
    Titulek:nechceme genocidu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    http://www.white-media.info/zastavme_genocidu_bilych.html

    Komentář ze dne: 09.05.2010 22:46:02     Reagovat
    Autor: Prichozi Vejda - THX
    Titulek:Bez ...
    ...tech hustokecu typu "Ovšem kufr je dostatečný i na dva mrtvé negry " by to bylo cteni hodne mozna i nactileteho neridice. Takhle davam za 3. S velkou shovivavosti. Roote, piluj styl ! ;-)

     
    Komentář ze dne: 10.05.2010 17:32:03     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Bez ...
    Náhodou, ono to tam docela sedí.... Pulp fiction Ti nic neříká? :D

    Komentář ze dne: 09.05.2010 22:50:10     Reagovat
    Autor: kuba - Kuba
    Titulek::-/
    jj, tuhle jsem si půjčil Ferrari a ty mrdky mi neřekli, že to není Combi... já tam ty 4 přepravky s jabkama prostě nenarval... votevřu kufr a tam motor jak kráva... tak votevřu haupnu a tam schránka na dopisy... to je napíču tyhle itelský vehikly..takže zcela soucítím s rootem, že v coupé od Fordu nenašel místo na zadních sedačkách a fšefeletrice jak je zvyklej...

     
    Komentář ze dne: 09.05.2010 23:02:25     Reagovat
    Autor: Ebo - Roman
    Titulek:Re: :-/
    :-D ..

     
    Komentář ze dne: 10.05.2010 07:54:16     Reagovat
    Autor: stunty - stunty
    Titulek:Re: :-/
    Náhodou, 599 a 612 kufry mají. Dokonce i do F430 se něco vejde.

    Komentář ze dne: 09.05.2010 23:21:58     Reagovat
    Autor: Pup - Pup
    Titulek:
    Hehe, taky jsem ho cca před 3 lety nafasoval v půjčovně...are you only two?...would you mind a 2-door mustang?...certainly not :-) Tak jsme ho dostali, 4.0 V6, tuším 210 koní. To auto vypadá super, ale jinak na něm není dobrýho snad vůbec nic. Moc to nejede, nebrzdí, houpe se to na všechny strany, převodovka klasickej gumovej čtyřkvalt. Vzadu se dá sedět jen s nohama do praku a kolenem nacpaným mezi přední sedačku a dveře. Kufr je velkej dost, jen je problém do něj něco nacpat dost malou dírou. Po pravdě, Pontiac G6 GT 3.5, kterej jsem měl v kategorii intermediate obvykle v Budgetu půjčenej, je (snad kromě vzhledu) ve všech směrech lepší auto.

     
    Komentář ze dne: 10.05.2010 09:36:40     Reagovat
    Autor: vltava - vltava
    Titulek:Re:
    Jako bych to napsal sám. Také jsem měl půjčený Mustang 4.0 V6, kromě už zmíněného hluku, nic moc zrychlení a vyšší spotřeby mi vadila poloha ruční brzdy (jsem zvyklý ručku používat) hodně stranou a tak nějak schovaná za řazením.
    Naproti tomu Pontiac G6 GT coupe, 3.5 V6, autom. převodovka s možností sekvenčnícho řazení, 17" litá kola, to bylo svezení.

     
    Komentář ze dne: 10.05.2010 10:19:01     Reagovat
    Autor: DeeDee_KL - DeeDee_KL
    Titulek:Re: Re:
    tak G6 je porad jedno a to samy na co ste zvykly z evropy ... je to v podstate to samy co evropska Vectra ...

    mustang byla pro mne modla ... ale po shlidnuti Challengera uz je to jen "trapna tuctovka" :D ...

     
    Komentář ze dne: 10.05.2010 11:57:32     Reagovat
    Autor: Pup - Pup
    Titulek:Re: Re: Re:
    Je potřeba si uvědomit, že standardní Mustang je úplně normální americký auto, který jen jako sporťák vypadá a každej amík to ví. Projednou to byla sranda, ale příště bych do něj nešel, snad jedině do nějaký vyšší verze. Ještě si vzpomínám, jak jsme si dělali prdel - při brzdění jsem hlásil "ponor", protože se to tak naklánělo dopředu že to vypadalo, že se ta dlouhá haubna zapíchne do silnice. Jezdil jsem kdysi ještě s 3.8 convertible rok tuším 2001 a pak hodně starým 5.0 V8 a je to pořád stejná píseň. Ale sranda byla vždycky :-)

    Komentář ze dne: 09.05.2010 23:49:44     Reagovat
    Autor: Clayton - Clayton
    Titulek:dá se s tím jezdit
    No, s tímhle motorem to opravdu nejede a v tomto případě by se asi z nekvalitních materiálů v interiéru a plastů český novinář zbláznil... Na druhou stranu, pokud je to kabrio, tak se s tím třeba v Jižní Kalifornii jezdí docela příjemně a dá se to vypůjčit skoro zadarmo, pro dva to stačí. Člověk se s tím ze začátku trochu pere, ale díky pohonu té správné nápravy to nakonec i docela jede. Na mé oblíbené hwy 74 z Palm Desert nahoru do hor jsem s tímhle křápem ujel bez problémů i trojkovému BMW (a že se hodně snažil...). Na druhou stranu, za nějaké dva roky, co se vyskytuju v USA, už jsem viděl v zátáčkovitých pasážích v horách několik rozbitých Mustangů. Ono se s tím jezdit rychle dá, ale chová se to občas trochu divoce. Aspoň je nějaká zábava. Jak jsem z tohohle auta byl po vyzvednutí v půjčovně ze začátku rozladěný, tak po cca dvou týdnech, kdy jsem jej vracel, mě už docela bavilo.

     
    Komentář ze dne: 10.05.2010 18:48:19     Reagovat
    Autor: mimi - gh0st
    Titulek:Re: dá se s tím jezdit
    "Ono se s tím jezdit rychle dá, ale chová se to občas trochu divoce."
    Asi proto se to jmenuje Mustang, ne? ;-)

    Komentář ze dne: 10.05.2010 08:22:33     Reagovat
    Autor: kajencik - kajencik
    Titulek:4.0 V6
    Zajímavé že dnes existují i atmosférické dvoulitry se srovnatelným výkonem, ale zajímalo by mě jak je na tom tento motor s točivým momentem? ;-) Nebylo by někde k němu trochu více informací....?

     
    Komentář ze dne: 10.05.2010 16:43:28     Reagovat
    Autor: stunty - stunty
    Titulek:Re: 4.0 V6
    Stačí pár sekund pátrání na wikipedii: motor Ford Cologne V6 SOHC použitý v Mustangu má 332 Nm.

    Komentář ze dne: 10.05.2010 14:17:41     Reagovat
    Autor: Phantom - Rejpal
    Titulek:Za prvé ...
    ... verze SE je prostě edice socka a za druhé dvoudvéřové kupé fastback je prostě 2+2, čtyři plnohodnotná sedadla to nemohou být ani náhodou.

    V6 je úplně nahouby, verze s osmiválcem už alespoň jedou, když nic jiného.

    Komentář ze dne: 10.05.2010 16:05:54     Reagovat
    Autor: cover72 - cover72
    Titulek:??
    Po přečtení jsem jel dolů, odhodlán hlasovat "za tři" (hlavně kvůli poněkud podivnému slovosledu a formulacím) a čekaje autora "Lojza z Horní Dolní". Najít jako autora "roota" mě tedy se slovy "wtf" poněkud rozhodilo - což se mi na D-F už dlouho nestalo.
    Může mi to někdo vysvětlit? To se root snaží parodovat vlastní styl, článek sem propadl časovačem z 1.4. nebo je v tom zašifrováno nějaké hlubší sdělení, kterého jsem si ve své povrchnosti nevšiml?

     
    Komentář ze dne: 10.05.2010 16:47:27     Reagovat
    Autor: BurtonBell - Burton Bell
    Titulek:Re: ??
    neco k veci by nebylo? pokud ne, zdrz se, prosim, komentovani

    Komentář ze dne: 10.05.2010 20:41:42     Reagovat
    Autor: px30 - px30
    Titulek:Pár drobností
    Mikuláš měl ovšem Shelbynu, jejíž obdoba je dneska nějakých 85 kilodolarů (Shelby GT500KR). Takže on na rozdíl od roota auto pro socky neřídil.

    1) Pokud vím i V6 má ABS a TCS (vypínatelné) - tady si nejsem jist, v životě jsem ve V6 neseděl, kdyžtak mě někdo opravte.
    2) Ohledně místa na zadních sedačkách - záleží na postavě: za mnou je třeba místo i ve Smartu. Problém pro vyšší těla je v kupé způsoben zkosením zadní části - málo místa na hlavu.
    3) Parkování je pravděpodobně spíše hormonální problém řidiče než problém auta. Až bude někdo testovat Tatru148, taky nenapíše, že je moc dlouhá.
    4) Do Mustanga se nevejde dětská sedačka. To je pravda - vejdou se tam totiž dvě sedačky. S Isofixem.

    Roote, nemáte fotku těch hustonástavců? Nějak si představuju spíš tuzerský dplněk, než funkční vybavení továrního vozu...

     
    Komentář ze dne: 10.05.2010 21:28:06     Reagovat
    Autor: vltava - vltava
    Titulek:Re: Pár drobností
    Tipl bych, že ty hustonástavce budou toto:
    www.youtube.com/watch?v=OdU0Wf92RpQ
    Je to poklice na kolo ze dvou dílů, ten vrchní - viditelný - volně rotuje. Za jízdy ustálenou rychlostí to vypadá, že se netočí kola, naopak po zastavení poklice ještě chvíli rotují. Funkční vybavení to určitě není...

     
    Komentář ze dne: 11.05.2010 09:01:06     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Re: Re: Pár drobností
    Tenhle díl jsem na pár autech v ČB zahlédl a uniká mi jeho smysl, kromě toho, že na kolech je jakýsi bazmek, který se točí, i když auto stojí a který se může kdykoliv urvat a prohloubit pěšinku okolojdoucímu důchodci...

     
    Komentář ze dne: 11.05.2010 09:04:55     Reagovat
    Autor: BurtonBell - Burton Bell
    Titulek:Re: Re: Re: Pár drobností
    v tu chvili by se ovsem z vizualni fejatury stala vec funkcni...

     
    Komentář ze dne: 11.05.2010 09:36:26     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Re: Pár drobností
    Uniká vám to proto, že jste prd gangsta. Ti už to mají i na hodinkách www.misterbling.com/images/spinner_red5lrg.jpg :).

     
    Komentář ze dne: 11.05.2010 21:45:07     Reagovat
    Autor: dante - dante
    Titulek:Re: Re: Pár drobností
    http://www.youtube.com/watch?v=zZYryyA28go

    They spinning nigga, they spinnin. They spinnin nigga, they spinnin!!

    Kvuli takovym rims se tu gangtaz strileji. Zrovna nedavno nigga zastrelil malou holcicku, protoze tatinkovi chtel ukradnout rims co pozvednou jeho poulicni status o tri rady. Cca 10 km od mista meho bydliste, vice na:

    http://www.chron.com/disp/story.mpl/metropolitan/6964767.html

    Komentář ze dne: 13.05.2010 00:53:25     Reagovat
    Autor: Daemonius - Corwin.Black
    Titulek:Na co to je?
    Na tuning (myslim ten skutečnej), stačí pár úprav a je z toho jiný auto.. A když má někdo trošku vkus tak navíc i hodně pěkný auto.

    No a ten zbytek co nechce tunit si koupí Shelby GT500. Nebo jinou upravenou verzi od nějakého slušného "tunera".

    Stejně za tu cenu, si představte kdyby se to v ČR prodávalo za stejnou jako v USA.. myslim, že by jich tu brzo jezdil víc než už jich tu jezdí (zas tak málo jich v ČR neni).

     
    Komentář ze dne: 13.05.2010 10:42:03     Reagovat
    Autor: Phantom - Rejpal
    Titulek:Re: Na co to je?
    Ona i se všemi cly, daněmi a poplatky je cena za vůz Ford Mustang GT, Dodge Challenger SRT nebo Chevrolet Camaro 2SS kolem 1,1MKč.

    Člověk se diví, že si někdo dobrovolně koupí evropskou produkci když může mít "ameriku" za stejnou nebo nižší cenu.

     
    Komentář ze dne: 13.05.2010 18:45:49     Reagovat
    Autor: Daemonius - Corwin.Black
    Titulek:Re: Re: Na co to je?
    No nevim, jestli mít 1.1 mega, tak bych si zrovna koupil něco z tohohle. :) To už mě napadají zase jiné věci..

    Ale stát jako Škodovky..

    Nej řešení je asi nežít v ČR. :D

     
    Komentář ze dne: 15.05.2010 11:05:10     Reagovat
    Autor: briza - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Na co to je?
    Já zase nechápu,jaký psychopat může dát 1,1 za auto,jež kvalitativně odpovídá Warťasovi.

     
    Komentář ze dne: 15.05.2010 11:38:18     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: Na co to je?
    jo, já se taky divim, proč si někdo koupí evropskou sračku za 400 000, když může mít srovnatelnou ameriku za 1.1 milionu. ti lidi snad nemaj rozum, nebo co :)

     
    Komentář ze dne: 15.05.2010 13:04:03     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Na co to je?
    "Člověk se diví, že si někdo dobrovolně koupí evropskou produkci když může mít "ameriku" za stejnou nebo nižší cenu."

    Možná kvůli tomu, že "amerika" je tak nějak jinde co do technologie. Kdo chce dneska silný auto, nepůjde pro americký sedmilitr o jeden stupeň modernější než parní stroj zabalený do +/- současné karoserie a doplněný dokonale zbytnou "výbavou" z Tchajwanu, ale koupí si evropský aparát, který se se stejnými tchajwanskými serepetičkami k výkonu dostane rychleji a líp protože se jeho konstruktéři nebojí ultrakonzervativního trhu?

    No a nakonec...je spousta lepších a hezčích aut z Evropy nebo Japonska než je F. Mustang nebo Camaro, které prodává spíše jméno. Prodej těchto strojů je dle mého názoru založen na ceně ("sporťák" za levné peníze) a na tradicionalismu ne nepodobnému zaslepenosti Čechů v případě Škodifky, která je pro ně ta nejlepší bez ohledu na cenu, spolehlivost a estetiku.

     
    Komentář ze dne: 15.05.2010 13:15:49     Reagovat
    Autor: PM - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Na co to je?
    Ony starsi ameriky maji jednu zakladni vyhodu - prostor. Ne kazdemu jde o vykon, jet amerikou, to je jak jet obyvakem, vsede na kozenym gauci. A lit do toho muzes cokoli.

     
    Komentář ze dne: 15.05.2010 13:30:11     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Na co to je?
    Jel jsem amerikou...ne-jednou.
    Za předpokladu, že se jednou prdelí nedá sedět na dvou židlích, je používání takového stroje nelogické, protože účel - přepravu, vykoná steně dobře i jiný stroj za menších nákladů. v libovolném evropském městě je pak používání takové obludy skoro až hloupé rozhodnutí. Lít do toho samozřejmě nemůžeš cokoli.

    Tím ovšem neříkám, že se mi americká auta nelíbí. Líbí. Ale žádné bych si nekoupil, protože auto je pro mne jen užitková věc a nemám potřebu vlastnit velké věci.
    I kdybych si vybíral kabriolet, což se chystám činit nejdříve v příštím roce, bude to ne-německý, evropský nebo japonský vůz.

     
    Komentář ze dne: 17.05.2010 16:23:35     Reagovat
    Autor: Phantom - Rejpal
    Titulek:Re: Re: Re: Na co to je?
    "Možná kvůli tomu, že "amerika" je tak nějak jinde co do technologie. Kdo chce dneska silný auto, nepůjde pro americký sedmilitr o jeden stupeň modernější než parní stroj zabalený do +/- současné karoserie a doplněný dokonale zbytnou "výbavou" z Tchajwanu, ale koupí si evropský aparát, který se se stejnými tchajwanskými serepetičkami k výkonu dostane rychleji a líp protože se jeho konstruktéři nebojí ultrakonzervativního trhu? "

    Áno, áno, koupí si šicí stroj s polovičním výkonem vyždímaným ze osminového objemu a se čtvrtinovou životností. A nakonec stejně zaplatí polovinu ceny navíc jenom kvůli "značce".

    Konec diskuze, tohle je prostě o tom, že někomu se líbí to a jinému ono, nemá význam pokračovat.

     
    Komentář ze dne: 28.10.2010 21:48:55     Reagovat
    Autor: BobAsh - BobAsh
    Titulek:Re: Re: Re: Na co to je?
    Tady bych si dovolil podotknout, že aktuální Mustang, kterej pořád stojí stejně jako stál před dvěma rokama, má v nabídce motory 3.7 V6 o 305hp (tedy cca stejně jako 3.6 V6 v Porsche Panamera) a 5.0 V8 o 411hp. A kupodivu mají oba motory rozvod DOHC, variabilní časování kde čeho a všechny ostatní nesmysly, kterýma jsou evropský auta tak napřed...

    Jedinej americkej sedmilitr je momentálně motor z Corvette, kterej je sice OHV, ale proměnný časování ventilů a podobný vychytávky má taky a jeho cca 500 koní (nemám čas to teď hledat přesně) za atmosférickýma V8 z Evropy taky moc nezaostává.

    A ten vysmívanej rozvod OHV má tu drobnou výhodu, že Chevy LSx jsou díky němu výrazně menší a lehčí než jakejkoliv evropskej ekvivalent. Proto se dá nacpat LS2 do Mazdy Miata a hmotnost tím stoupne o cca 40kg oproti původní 1.8.

    Komentář ze dne: 14.05.2010 13:25:56     Reagovat
    Autor: Vavris - Vavris
    Titulek:hmmmm, mmmm
    No nevím, tak nějak mi to připomíná úsloví kdo chce psa bít... Co taky čekat od nejlevnějšího Mustangu s automatem, který je cenovým ekvivalentem Fabie Combi se silnějším TDY? Určitě ne sofistikovanost a předžvýkání plastů na úrovni x krát dražší E-classe...

    Holt to bude chtít V8, ideálně v kombinaci s manuálem a najednou z toho bude krásný, hrubý, anachronický daily driver se schopností velmi pobavit řidiče a vzhledem k množství tuningových dílů také s potenciálem stát se rychlým okruhovo-okreskovým náčiním na víkendy...

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.