D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Zmrdí test: PRAVDA o štvorvalcovom Chevrolete Spark 1.0
    (ze dne 30.03.2008, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 31.03.2008 00:16:54     Reagovat
    Autor: Stanislav - czonkin
    Titulek:Článek o ničem
    Teda nevím, co tím chtěl autor říct? Že je Spark nákupní taška? Že recenze se píšou pokud možno spíše pozitivně? Nechcete psát o tom, že je voda mokrá, psi štěkají a politici hrabou pro sebe? Chjo ...

    Komentář ze dne: 31.03.2008 01:08:56     Reagovat
    Autor: Ebo - Roman
    Titulek:no..
    ..je fakt , že se snaží vychvalovat auta co jsou na hovno občas takovým způsobem, že má čtenář pocit, že si tam šlehnuli LSD.. Každej pak pochopí, že autor to auto viděl, testoval, ví že je nahovno, našel na něm spoustu chyb, ale když oni mu za to dali tolik peněz... tak to zkusí napsat aspoň trochu pozitivně :-D

     
    Komentář ze dne: 31.03.2008 08:29:19     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: no..
    V článku kritizovaný elaborát patří mezi spotřební produkci, kterou píší autoři pro lidi, hodlající si nějaké zboží koupit*) a potřebují slyšet/číst, že se rozhodli správně. Nic víc.
    Bratranec byl jednou pozván na předvádění. Projel se vozítkem C1, půjčil si ho "do provozu" a po několika dnech ho zrecenzoval slovy: "Nedokážu si představit, že by tohle mělo u nás zákazníka." Nasedl do svého Volva a odjel na další předváděčku.
    Musím říci, že se nemýlil. V segmentu jeho obchodních partnerů dodnes nemá C1 nikdo, ani pro manželku.
    Tak to funguje.
    Závěr: Autor ve svém článku kritizuje fungování trhu. Znamená to, že se v problematice neorientuje, nebo chce jen projevit svou nenávist k autorovi článku / vlastníku media / hodnocenému produktu. Nic víc.
    ----------------------
    *) Je to možná divné, ale takoví lidé skutečně existují a jejich potřebu výrobce svým výrobkem uspokojuje. Stejně jako jiné lidi jiný výrobce Actimelem.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2008 13:32:07     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: no..
    spark je krám, o tom žádná.

    na druhou stranu, nevidím nic špatnýho na tom, že si někdo koupí auto v podobném segmentu, leč o něco technicky dokonalejší, jako je třeba ta tebou zesměšňovaná C1. máma má předchozí generaci yarise (což je tak o půl třídy výš a řek bych, že mnohem blíž C1 než dnešní yaris) a jezdí s ním každý den právě tak 3 km do práce a zpět, a semtam do divadla či na nákup. mimo město se párkát o prázdninách podívá tak 25 km na chalupu, a to ještě jenom v těch řídkých případech, když tam jede sama se psem. provoz stojí pár korun a závodit nepotřebuje. jistě, jsou lidi co si na takový provoz koupí touarega...

    problém není v tom, že něco je dobrý, nebo špatný auto, ale v tom, že se lidé velmi často při koupi auta nechovají racionálně, ale naslouchají marketingovým zmrditlachům.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2008 15:05:48     Reagovat
    Autor: flatline - flatline
    Titulek:Re: Re: Re: no..
    Kdybych chtel byt jizlivy, tak bych rekl, ze jste bud spatny pravnik nebo mate slabsi chvilku.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2008 15:38:17     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: no..
    Další, pro kterého je auto (jeho velikost) ikona reprezentující sociální postavení?

     
    Komentář ze dne: 31.03.2008 20:15:21     Reagovat
    Autor: Tenzor - Tenzor
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: no..
    No, jo, na to nema cenu reagovat. At si kazdy za sve penize koupi, co chce a predvadi se s cim chce. Ja osobne svoje penize za nejake extra nadupane plechovky vyhazovat nebudu. U vozu ocenuji nejvice spolehlivost pri transportu z bodu A do bodu B za co nejmensi penize.

    Nez luxusni plechovku, to uz radeji budu vydelavat mene penez a budu mit aspon vice casu. Auto sice pravda v nekterych kruzich je status symbolem, ale aspon pusobim jako zajimavy exot z vychodni Evropy s malym ceskym autem.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2008 20:37:29     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Jednou jsem se na něco podobného ptal zákazníka, který přijel zase novým autem, většinou kupuje velké teréňáky v plný palbě.
    Podíval se na mě útrpně a pravil:"Noo, až v tom budeš trávit osm hodin denně....."
    Dvakrát jsem si to s ním pak zkusil a musím přiznat, že má pravdu. Nedělní tahání koňského přívěsu pak je jen tou třešničkou na dortu. A jarní převoz lodi do Chorvatska
    (nutných 3,5t na háku) milým povyražením.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2008 21:11:21     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Lodi do Chorvatska se vozi zasadne na kamionu jako nadmerny naklad, to uz bys mohl vedet :-)

     
    Komentář ze dne: 31.03.2008 22:47:12     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Vědět? Mně je to jedno.
    Popisuji jen zkušenost svého souseda, když byl nucen vyměnit Jeepa za Japonce kvůli necelé půltuně na háku. Jméno (pro případnou výměnu zkušeností) jen na přání.

     
    Komentář ze dne: 01.04.2008 10:39:21     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Tak ja samozrejme mluvim o lodi, ne o neckach :-)

     
    Komentář ze dne: 01.04.2008 10:48:03     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Necky? Nechytám se, jako obvykle.

     
    Komentář ze dne: 01.04.2008 11:15:55     Reagovat
    Autor: flatline - flatline
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Obavam se, ze mluvite o vetsich neckach, ale stale jeste ne o lodi. Mozna jachticka?

    Lode, jak vam jiste potvrdi JJ, se prepravuji po vode. Pochopitelne.

     
    Komentář ze dne: 01.04.2008 11:20:04     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Jistý pan Mehmed přepravil po souši spoustu lodí. A dobyl díky tomu Cařihrad ;)

     
    Komentář ze dne: 01.04.2008 11:27:25     Reagovat
    Autor: flatline - flatline
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Dopustite se stejne chyby jako root.

     
    Komentář ze dne: 01.04.2008 11:38:42     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Míním "ship", nikoli "boat". V suchozemské češtině ten rozdíl není rozumně definován.

     
    Komentář ze dne: 01.04.2008 11:46:55     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    "Loď" a "člun"?

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 08:23:33     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Trefa!
    1:0

     
    Komentář ze dne: 31.03.2008 21:49:35     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    o tomhle jsme ale ani já, ani honzaZZR nepsali. pokud má někdo 5 dětí a bernardýna, holt mu nezbyde, než si koupit nějakou velkou plechovku, to dá rozum.

    můj příspěvek byl o těch, kteří si kupují velký plechovky (nejraději evropské verze různých SUV) akorát na to, aby v nich každý den stáli v koloně do práce a zpátky, jenom proto, že jsou zblblý marketingovýma kecama. třeba v praze je takových dost a dost.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2008 22:15:09     Reagovat
    Autor: Jenda - Jenda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Velkého teréňáka zrovna nepovažuji za nejpoholdnější auto myslím že je to jen taková výmluva proč si ho pořídit, na koňský přívěs stačí i pohodlnější auto a přepravovat osobně loď na káře do Chorvatska beru za masochizmus a ztrátu času.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2008 22:50:36     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Jel jsem v tom, kus jsem u i řídil. Proti mému tehdejšímu Aru tam byl poznatelný rozdíl. Víc k tomu nedokážu dodat.
    -----------------------------------------
    O.T. Ta loď je v Chorvatsku 4 měsíce.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2008 22:57:32     Reagovat
    Autor: Jenda - Jenda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    To jsem pochopil, že ta loď tam nejede na víkend, právě proto bych jí tam poslal předem, představa jak řídím tu soupravu a jedu na místo určení 15 - 25 hodin brr.

     
    Komentář ze dne: 01.04.2008 07:26:33     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Těžko jsem usínal, šel jsem spát s vědomím velkého, ale opravdu velkého nedorozumění a také toho, že roční kurs tvůrčího psaní může přinést i naprosté nepochopení na straně čtenářů.
    V diskusi se projevilo, že každý, ale opravdu každý, zná pro libovolný účel vhodnější auto, než kdokoli jiný pro onen účel reálně používá. Od Sparka k Suburbanu a zase zpátky.

    Honza ZZR správně zmínil vývojové oddělení TPCA, nicméně se domnívám, že měl upřednostnit oddělení marketingové.
    Výrobce vyrábějící a prodejce prodávající vedle Suburbana Sparka a vystavující obě tato auta (i když na opačných koncích řady) v rámci road show na parkovištích nákupních středisek, není hloupý. Všechna tato auta se prodávají a všechna je vidíme jezdit, s koňskými přívěsy, vozíky se stavební sutí, bagříky, míchačkami, motocykly, drtiči odpadu atd., přestože by doprava něčím jiným mohla být snazší.
    To je jedna stránka věci.

    Druhou stránkou jsou recenze v časopisech. Nejde o vědecká pojednání, jde o recenzi v rámci zájmové skupiny, recenze tedy nemůže být zápornou již z principu.
    Kdo tomu nevěří, může si otevřít Muzikus a přečist si recenze na hudební nástroje. Zjistí, že kladná recenze je možná i při hodnocení korejské kytary z vlnité lepenky, protože i tu si někdo koupí a chce být ujištěn, že dobře činí. Nakonec, jak říkala slečna Chrissie Hynde:"Pravdivě a syrově zní kytara jen v rukou toho, kdo na ni neumí hrát."

    Jinou, zde třetí, věcí je kritika umělecká, která je zásadně konfrontační.
    To možná přítomné diskutéry mate.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2008 20:51:32     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Hele víš co, probereme to až budeš mít děti. Já Ti schválně na chvíli půjčím ty svoje a zkusíš si je (pochopitelně včetně příslušenství) cvičně nacpat do nějakého auta "běžné velikosti" - nějaké určitě po ruce bude. :-D

    Abys je cpal do svého autíčka po Tobě ani chtít nebudu, to už by hraničilo s trestným činem týrání svěřené osoby ;-)

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 08:32:48     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Myslím, že šlo v první řadě o to, že Pivkova maminka má Yaris evo I na ježdění na nákup + nějaké pojížďky na chatu, je spokojená a nic jiného než dopravu z A do B od auta nepotřebuje.
    Na to se mu dostalo reakce od hlupce, kterou jsem pochopil tak, že pokud Pivkova máma jezdí v Yarisu, pak je to známka toho, že Pivko je špatnej právník, neb nemá na to, aby své matce koupil třeba Cadillac Escalade.

    Čistě jen a jen toho se týkala má poznámka.

    O tom, do čeho se dají nebo nedají nacpat děti tedy nemá cenu vést debatu...to za prvé. Za druhé - já si dvoudvěřovou C1 koupil pro dva lidi jako "motorku na zimu" a nákupní kabelu. To, že v ní moje děvče jezdí tisíce km po Evropě levněji/rychleji/pružněji než busemje pak jen důkaz toho, že jsme nevybrali špatně.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2008 21:05:23     Reagovat
    Autor: flatline - flatline
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Dalsi, ktery ma problem s pochopenim textu (specialne pro ZZR: obsahu, na formu sral pes)?

    Pivko stavi (v tom prispevku) argumenty na necem, co on mozna v tom ygorkove prispevku vidi, ale neni to tam. Jeden o voze, druhy o koze.

    Hlubsi vyznam moje rypnuti nemelo, nebo ty tam neco vidis? Pokud jo, tak si, prosim te, hlavne kryj zada, urcite po tobe jdou.

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 08:45:27     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Tvá debilní poznámka se dá vyložit jen jedním jediným způsobem, protože Pivkova reakce ZJEVNĚ směřovala k názoru Ygorkova známého, že malé auto jako C1 je úpně k ničemu. To byla jedna z myšlenek na kterou Pivko správně opáčil, že jeho maminka jezdí Yarisem a je spokojená, neb auto jezdí dlouho, spolehlivě a levně. Auto jí teda plně vyhovuje a není nic,co by jí v Yarisu chybělo tak, že by potřebovala jiný vozík.
    Tedy se nedá říci, že by Pivko nepochopil Ygorkem napsané a proto byl špatným právníkem.

    Proto tvá poznámka o tom, že je buď špatný právník nebo má slabou chvilku vyznívá tak, že je "špatný právník", protože jeho máma jezdí v malém, levném autě a on jí nemůže dopřát větší, bezpečnější, pohodlnější etc., protože jako špatný právník nevydělá dost. "Slabou chvilku" pak v duchu předchozího nelze chápat jinak než jako výraz zklamání, že i vzdělaný člověk může být natolik nepoužitelný, že hájí provozování malých aut.

    Pokud jsi to myslel jinak, měl jsi to více rozvést. Takhle ses chytil do toho o čem si myslíš, že zmotali druzí - do nepochopení psaného textu.
    Černej Petr zůstal v ruce tobě, zlatíčko 8o)

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 09:31:23     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Snad jenom detail:
    Můj známý neprohlásil, že auto malé jako C1 je úplně k ničemu. Hodnocení, že nevidí místo na trhu, že něco nemá trh atd. znamená přece něco jiného.
    Souvisí to například s tím, že v té době magickou hranici 200 000 Kč za použitelné auto prolomila jen Dacia Nova a poté Dacia Logan "f holobytě", tu pak kupovali lidé, kterým "vyšlo" stavební spoření s cílovou částkou kolem 200 000 Kč. Později došlo k posunu a třeba Logany se prodávaly ne v základu, ale 1,9D s výbavou a pod 200 000 se dostávaly Sparky, Picanta a jak se všechny jmenují....
    Atd. V mém příspěvku opravdu šlo o něco jiného a pivko se, zdá se, nechytil. Ale to je jedno.

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 09:41:57     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    aháááá!

    tak teď už tomu rozumím. to ale v původním příspěvku nebylo takto řečeno.

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 09:53:48     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Dobře, necitoval jsem úplně přesně, že jsi mluvil o trhu a ne o užitečnosti. Ale to je podružné, neb prohlásit v r. 2003, kdy C1 představili a snad bylo možné tím autem už projet, byl trhákem Yaris a ohromným konkurentem domácím Škodofkám byl Daewoo Matiz, že C1 si nenajde zákazníka, mohl jen naprostý neználek.

    Dacie byly i tehdy low cost s prachmizernou kvalitou výroby a nejblíž jim byla podobně odfláknutá Fóbyje Junior fholobytu za 205 000,-kč.

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 10:55:14     Reagovat
    Autor: flatline - flatline
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Necitujes presne: nebylo napsano, ze C1 si nenajde zakaznika, ale ze C1 si (asi) nenajde zakaznika v ohruhu lidi kolem jednoho konkretniho cloveka.

    Asi i tobe jasne, ze timto stoji tvoje nasledna argumentace na trochu na vode, ne?

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 11:01:29     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Jsi někde o řád jinde. Nevím proč a nemám sílu po tom pátrat a vést tě cestou po které jdeme s Ygorkem a Pivkem.

    Přečti si celou tu diskusi ještě jednou a zamysli se zejména nad závěrem, kdy se do věci vložila cena. Jako pomoc ti řeknu, že se jedná spíše o obecnou debatu a VŮBEC NEJDE O OKOLÍ NĚJAKÉHO KONKRÉTNÍHO ČLOVĚKA.
    Trochu rozhledu, amigo...

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 09:40:04     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    pochopil jsem to tak, jak píšeš v prvním odstavci, ale tak daleko, jako v ty v druhém, jsem nešel :o))))

    každopádně, pokud jde o to tvrzení v prvním odstavci, pořád nevím, jak to ygorek myslel, když to nemyslel tak, jak já si myslel, že on to myslel :o)))

    asi jsem fakt špatnej právník.

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 10:01:07     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Šel jsem na to od lesa a tu jenovětou poznámku jsem zkouknul pohledem člověka vyznávajícího jednoduchá/rychlá řešení i v případě složitých problémů.
    Vypadlo mi z toho něco na způsob "kdo nemá bourák je lůzr". Když to rozvedeš do jednoduché konstrukce v takovém případě velmi obvyklé, tak:
    - nemáš/nemá maminka, protože nevyděláš
    - nevyděláš, neb jsi lůzr

    Varianta, že někdo má jen to, co skutečně potřebuje/využije a ne to nej-, nej-, největší na co mu finance stačí, jaksi není v tam tom světě přípustná, protože tam je POTŘEBA být největší.

    8o)

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 10:47:19     Reagovat
    Autor: flatline - flatline
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Nebylo to mysleno zle, doufam, ze jsem vas neurazil.

    Nerad bych se (jako ZZR) pasoval do role vykladace Ygorkovych myslenek, ale prislo mi, ze pointa se da shrnout nasledovne: kazdemu co jeho jest, kazda vec ma svyho kupce a diskuze o tom, ze to, co je cisarovo, by cisarovo byt nemelo, protoze neco jineho by bylo na tom miste lepsi, jsou - jak to rict? - nesmyslne? Hlubsi zamysleni nad pricinami podledne jmenovaneho jevu jsou pochopitelne jina kava.

    Ygorek komentoval tu nesmyslnost, vy jste se zamyslel.

    Doufam, ze jsem vas oba pochopil spravne, navic v predchozim textu asi neni uplne v poradku interpunkce (nejsem pravnik ani filozof).

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 14:38:21     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    pointa se da shrnout nasledovne: kazdemu co jeho jest, kazda vec ma svyho kupce a diskuze o tom, ze to, co je cisarovo, by cisarovo byt nemelo, protoze neco jineho by bylo na tom miste lepsi, jsou - jak to rict? - nesmyslne?

    Ano, je o stručné a výstižné. Chtěl jsem příspěvek odlehčit a dodat něco ze života, a takhle to dopadlo.:-(

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 19:29:32     Reagovat
    Autor: flatline - flatline
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Ja bych to videl spis na ;) nez na :(

    Pripomnelo mi Rorschachuv test ;)

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 10:40:13     Reagovat
    Autor: flatline - flatline
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Tiskoveho mluvciho Ygorkovi a vykladace jeho myslenek delate zdarma nebo za prachy? Asi byste toho mel nechat a v druhem pripade popremyslet i o vraceni penez.

    Na omluve za zbrklost netrvam ;)

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 10:57:11     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Ygorkovy myšlenky nevykládám! Ráčili se zase blbě podívat, vašnosto.

    Ygorek napsal...Pivko to okomentoval...Pivka jsi setřel.
    Pivko tvou narážku pochopil stejně jako já, protože i Ygorkovo příspěvek bral velmi podobně jako já. Vyložil jsem tedy možná Pivkův záměr, ale dle toho jak před chvílí reagoval, jsem se nespletl.

    Výsledek? Jsi na omylu a omluva ti nepřísluší ani omylem..8o)

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 11:19:23     Reagovat
    Autor: flatline - flatline
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    S dovolenim bych se ohradil proti vyrazu setrel. Jen mi prislo vhodne* pivka upozornit, ze Ygorkovy prispevky je zahodne cist radsi dvakrat.

    No, mozna jsem byl trochu jizlivejsi, ale nebyl by ten zivot jinak nuda? (nedejboze v Brne!)


    * navic, pac velka vetsina pivkovych prispevku mi taky vhodna k zamysleni, mi to prislo i komicke.

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 11:29:10     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    "setřel" bylo myslím docela na místě,neb jsi se opřel o neexistující věc - tedy že nepochopil, co Ygorek myslí, přičemž to důležité - cenu C1 za kterou si tehdy prý nemohla najít zákazníka, Ygorek nezmínil.

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 12:27:27     Reagovat
    Autor: flatline - flatline
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Veta: "V segmentu jeho obchodních partnerů dodnes nemá C1 nikdo, ani pro manželku." citovana z puvodniho Ygorkova prispevku te usvedcuje bud z manipulace, nepochopeni nebo ze lzi.

    Dovolil jsem si zvyraznit jak subjektivitu prislusneho prohlaseni (tedy zadne "bavime se obecne") a tak i casove urceni.

    Furt mi, clovece, neni jasny, jak v Ygorkova prispevku vyplyva, ze C1 nemohla najit zakaznika (teoreticky, prakticky, drive, ted, to je sumak). A tim se vracime zpatky na zacatek, tvrzeni: "z jeho okruhu by si to nikdo nekoupil" (Ygorek) a "je spousta lidi, kteri si to koupi" (pivko), nejsou ve sporu. Coz si pivko neuvedomil a ty se tam ten spor snazis stale napasovat.

    Obecne se totiz o vhodnosti neceho nelze bavit jinak nez subjektivne (Ygorek), zatimco o existenci trhu se lze bavit objektivne (pivko).

    Dalsi diskuzi na vyse uvedene povazuji za mlaceni prazdne slamy, neb nemam co vic k tomu rict.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2008 15:36:27     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: no..
    Nemyslím, že souvětí: "Nedokážu si představit, že by tohle mělo u nás zákazníka." je výsledkem špatně odvedené práce vývojářů v TCPA. Spíš si myslím, že je to nastavením měrky dotyčného občana co se týče jeho představy o autě dané třeba fyzickým vzhledem jeho samotného nebo jeho manželky.

    Mohl bych zde začít rozvádět freudovštiny druhu "Co mají za probém muži posedlí velikostí?" nebo "Čím si frustrovaná žena nahrazuje chybějící penis?", ale spokojím se s tím, že jeden má rád holky...a jinej zase vdolky.
    ________________
    Nemyslím, že je divné, když si někdo do města koupí něco menšího než "nikde-s-tím-nemůžu-zaparkovat" Volovo. Dívat se na to s úšklebkem, že je to něco divného a srovnávat to s projevy kretenismu v podobě užívání Actimelu...to mi přijde veskrze iracionální, asi stejně jako používat ve městě pro osobní dopravu cokoliv většího než C4.
    Mysli si třeba, že je to kejhání potrefený husy, ale já se pro C1 rozhodl rozumem po zhodnocení svých potřeb. Na nějaké to ojeté Volovo bych se jistě zmohl taky, ale nač by mi bylo? Na machrování před majiteli menších vozů a gebír k tomu, abych mohl na malá auta koukat shora...i když neexistuje racionální důvod jejich výhody přehlížet? Ajta krajta...jsme zase u strejdy Freuda...

     
    Komentář ze dne: 31.03.2008 15:49:14     Reagovat
    Autor: Jack - Jack
    Titulek:Re: Re: Re: no..
    Ten tvůj příspěvek by se dal Freudovsky vyložit taky jako "mám malý péro ale je mi to fuk" ;o)

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 08:48:11     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: no..
    Nebo "Péro mám prej slušný, proto mohu mít malé auto jako signál opačnému pohlaví." 8o)

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 08:55:40     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Velky pero, maly auto... To mi pripomelo tenhle vtip:

    Cernoch si v USA poridi cool auto - volkswagena "brouka" a s holkou vyrazi na vylet. Namackaji se do auticka a jedou. Zastavi na polni ceste a holky vyskoci ven, shodi ze sebe saty a lehne si na zem. Ceka a nic. Tak zavola: Delej, vylez z toho auta, nebo ze me opadne vzruseni. On na to: Sakra, ja se snazim, ale pokud neopadne vzruseni ze me, tak z toho auta proste nemam sanci vylezt.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2008 15:57:16     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: no..
    nezapoměn na satelitní městečka! např. v blízkém okolí prahy napadnou častokrát i 3 cm sněhu, a to je pak už pořádný SUV (něco jako hyundai santa fe nebo kia sportage) naprostou nezbytností.


     
    Komentář ze dne: 31.03.2008 16:03:59     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: no..
    No, treba takova zanedbatelna malickost jako bezpecnost, potreba sem tam odvezt neco vetsiho, fakt, ze rozdil v parkovani maleho a vetsiho auta neni zas tak velky a podobne drobnosti...

    A kdybych s mel vybrat, tak se na ostatni auta radeji budu divat shora - je to lepsi a prijemnejsi, nez kdyz mam jejich narazniky a svetla ve vysi oci.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2008 16:43:32     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: no..
    jenom tiše doufám, že ten důvod "získám více relativní bezpečnosti vůči ostatním" vztahuješ pouze na nehody zaviněné někým jiným. pokud by to mělo být tak, že důvod pro koupi velkého vozu je také to, že při tebou zaviněné nehodě je větší pravděpodobnost, že toho, koho sestřelíš odvezou havrani, zatímco tobě se nestane nic, pak bych tento argument považoval za obzvláště zmrdský, mezi SUVčkáři nicméně nikterak neobvyklý.

     
    Komentář ze dne: 01.04.2008 07:42:58     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: no..
    A kolik jich znas? Zkus to nekdy pozorovat, jak je kdo okoli nebezpecny. (me se zda, ze nejmin rizikova skupina jsou lidi v extra drahych autech, ale to je jedno).

    jezdim na motorce, RAVkou a ted sem tam se starsim nissanem navarou. jak jezdim jsem popisoval ve clanku "doprava - z deste pod okap" a skutecne neni mym snem zpusobit nehodu. Bohuzel, kdyz vidim chovani nekterych ridicu vuci malym a pak vuci velkym (jedu na motorce a malem me smetou, nebo natlaci do skarpy, jedu terenakem a uhybaji, aniz by to bylo potreba), tak jsem za velke auto rad - pusobi na zmrdy jednak preventivne (na tomhle si nema smysl hojit ego, radeji oprasim tu fabku za nim) a druhak, kdyz uz ke kolizi dojde, tak diky bohu za deformacni zony a fakt, ze cumak jeho auta skonci pod mym zadkem, ne v mem hrudniku.

    No a pak ma vetsi auto taky jine vyhody, jak napriklad vice prostoru na zadnich sedadlech a podobne, coz je cenene hlavne v zime, kdyz si clovek nemuze vzit deku a jit do lesa...

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 09:16:31     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Už jsme o tom mluvili několikrát...
    Korejská SUV jsou všechno, jen ne "extra drahá auta". Jsou to šidítka pro zpovykance, kteří už tak tak dosáhnou pro doživotní hypotéku na papundeklovou krabici v satelitu a chtějí "bezpečné auto pro rodinu".

    Myslím, že je to v přístupu k místu v provozu, proč máš pocit, že ofrout je bezva.
    Když jedu na motorce, snažím se nedostat do situace, kdy by mě někdo mohl někam natlačit...a když jedu autem, pak jedu tak, abych nepotřeboval nějaké zvláštní ohledy od okolí. Když jsem jezdil dodávkou, taky mi sem tam někdo uhnul i když nemusel, ale vždy to byl kdosi, kdo nedával bacha na cestu a pak uhnul spíš instinktivně. V každém případě jsem to považoval za hloupé a nijak mi to nedělalo dobře.

    No a bezpečnost...pokud se náhodou stane a uděláš chybu (pokud najezdíš mnoho km, je to jen otázkou času), tak budou pro poškozeného následky o to horší, protože ho ofroutem do každého auta běžného formátu zalisuješ a on o to jistěji zemře nebo bude mít vážnější následky. Statistika z roku 2003 z GB ukazuje, že při nehodách s účastí ofroutů/SUV umírá o 1/3 více lidí než při nehodách běžných vozidel. Najednou je ta bezpečnost v trochu jiném světle, že?

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 11:33:57     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    U korejskych SUV takto zkusenosti z meho okoli skutecne vypadaji. Japonska RAVka z poloviny devadesatych let je ale porad poctiva kovarska prace.

    Ano.
    Ja taky.
    Na uzkych silnicich (Vranov - Sebrov - Blansko a po moravskem krasu) se mi dost casto stava, ze pri jizde na motorce na me neberou nekteri zadne ohledy, at jsem treba tesne u kraje, vezmou mi to kousek od kolene, zatimco kdyz jedu velkym autem, radeji zpomali a projedou skarpou, nez by se priblizili na dva metry ke me.

    Ano, uznavam, nicmene at to zni jakkoli sobecky, pokud si budu moct vybrat, tak at ja a ti co vezu sedi v tom vetsim aute. A plati to i v situaci, kdy mam na vyber mezi riskovanim zdravi sebe a tech co vezu versus riskovani zivota nekoho s kym se srazim - at uz srazka vznikne jakkoli.

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 11:43:50     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Chyba je, že jedeš u kraje. Nepředpokládám, že jedeš tak, že někoho zdržuješ. Tím, že uhneš dáš možnost idiotovi, aby zažil pocit, že "vykostí motorku", což je normálně věc nemyslitelná. Idiot si takovou možnost pochopitelně nenechá ujít a střihne to tam za každou cenu - i za cenu toho, že když mu to nevyjde, položí bez mrknutí oka tvůj stroj/zdraví/život za svých 5 sec. pocitu, že je dobrej.

    Dle logiky posledního odstavce bychom bezpečnost mohli začít honit třeba Tatrami 815 a ti "zodpovední" by přecházeli na BVPčka. Tudy cesta rozhodně nevede.

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 11:49:50     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Dokud s BVPckem nekdo nenarazi do betonove zdi. ne, tudy cesta nevede, ale at je to jakkoli strasne, kdyz se jedna o bezpecnost, skutecne nehodlam obetovat svuj zivot na oltar rovnosti a solidarity.

    Mozna, ale pro nektere lidi neni problem motorku plynule vytlacovat (hru na kure nemam rad), stejne se tim neresi problem, kdy v protismeru jede uprostred silnice a neuhne.

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 13:50:04     Reagovat
    Autor: Jose - Jose
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Ad. 2
    Cesta tudy nejspíš nevede, ale současný trend se tímto směrem zcela jistě ubírá. Ostatně základní pohnutka k takovému počínání vychází ze zcela přirozeného chování člověka.
    Naštěstí je to dost korigováno praktickými překážkami. Přeci jen najít místo na parkování pro T815 nebo BVP není vždy snadné a i jízdní vlastnosti takového stroje jsou o poznání horší :-)

    Popravdě lidi, kteří si koupí SUV jako městské přibližovadlo nechápu, ale je to jejich volba a jejich prachy.

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 13:57:20     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Dokud jsem bydlíval v Praze, neměl jsem SUV. Míval jsem Fúrii, tedy Plymoutha Fury:

    www.ocs.cz/oc/MoPar.html

    A byl jsem velmi spokojen.

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 14:12:58     Reagovat
    Autor: Jose - Jose
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    A není takové auto do města taky dosti nepraktické, tedy pokud se člověk neživí stěhováním nábytku nebo není majitellem pohřební služby?

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 14:28:02     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Mně vyhovovalo velmi (jen bylo nepříjemně nízké, proto jsem si pak pořídil tu Dodgesku v dolní části stránky). Neživil jsem se stěhováním, nevlastním pohřební službu. Jen prostě a jednoduše preferuji bezpečí a pohodlí.

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 15:05:43     Reagovat
    Autor: Jose - Jose
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Uvedené priority mě v případě města příliš relevantní nepřijdou. Za důležitější považuji dobrou ovladatelnost a možnost snadného parkování. Z ohleduplnosti k ostatním pak i malé množství produkovaných emisí. Z těchto hledisek považuji “nákupní tašku“ s pár koni navíc oproti nabízenému základu za dobrou volbu.

    Samozřejmě naopak na delší cesty nebo výlet s celou rodinou je takové auto zcela nevyhovující, tam vidím právě Vámi zmíněné priority.

    Prostě všechno chce svoje. Golf se také nehrajete jen jednou holí. Nicméně zcela chápu, že ne každý na více holí má prostředky. Ovšem lidem, kteří si pořídí pouze jednu velmi drahou hůl, aby s ní hráli z jakékoliv vzdálenosti na jakémkoliv terénu příliš nerozumím.

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 15:20:44     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Dokud jsem bydlel ve městě, byl bych blázen, kdybych jezdil nakupovat autem. Pěšky to bylo nesrovnatelně pohodlnější, levnější, a také -- ne že by to byla příčina, ale důsledek ano -- zcela bez emisí.

    Více různých vozů pro různé příležitosti bych měl rád; nemohu* to však tak učinit jen a jenom vinou debilního státu a jeho stupidních zákonů: to, že bych za každý z nich musel platit povinné ručení (ačkoli nehodu mohu v jeden okamžik zavinit pouze v jednom z nich) je pro mne prohibitivní.
    ___
    * nikoli ve smyslu "není to možné", ale "je to natolik nevýhodné, že to naprosto nestojí za to".

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 15:58:02     Reagovat
    Autor: Jose - Jose
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Povinné ručení za každé vozidlo je věc zcela jistě nemravná. O odstupňování dle obsahu motoru snad ani nemluvě. Nicméně vzhledem k jeho výši zvláště v případě “nákupní tašky“ považuji jeho vliv na racionálnost rozhodnutí nepatrný.

    Jinak co se týče povinného ručení, tak jediným spravedlivým řešením by bylo toto pojištění zcela zrušit. Ale to se mnou asi budete souhlasit.

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 16:44:00     Reagovat
    Autor: Ricchie - Ricchie
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Argument ohledne nesmyslnosti platby povinneho ruceni za vice aut, pricemz nehoda muze byt v jednom okamziku zpusobena pouze jednim z nich, neberu. Tentokrat jste trefil kozla. :-)
    Muzu mit na sebe napsany tri auta, jednim pojedu ja, druhym manzelka a tretim syn. A co cert nechtel, vsichni zavinime plus minus ve stejnou dobu nehodu. Je to sice nepravdepodobne, ale nikoliv nemozne.

    Jina vec je, ze vyska platby povinneho ruceni se odvozuje od kubatury motoru. Mozna to ma jakous takous logiku nebo spis "logiku", ze auta s vyssim objemem mohou byt mozna drazsi, ale v zasade se mi to jevi jako nesmysl.

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 16:48:40     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Povinne ruceni dobrovolne, pocitam, ze by se uzaviralo na osobu, ne vozidlo a treba i cyklista muze zpusobit nehodu.

    Doplnuji, ze by to chtelo funkcni soudy a propracovyny system exekuci v pripade, ze by vinik neplatil.

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 16:57:50     Reagovat
    Autor: Ricchie - Ricchie
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Souhlas, akorat by se to pak uz asi nejmenovalo "povinne ruceni" :-) Proste normalni komercni pojisteni. Zavinils havarku a mas pojisteni? OK, pojistovna zacvaka. Nemas pojistku? Mas smulu, platis ze sveho.

    Ze druhy odstavec by musel bezezbytku platit, je temer zbytecne zduraznovat.

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 17:03:16     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Ano, "dobrovolne povinne ruceni" je, uznavam, pitomy nazev.

    Model jako v USA

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 17:07:48     Reagovat
    Autor: Shi - Shi
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Co když viník nemá majetek, který by stálo za to zabavit ? Rozřežeme ho na kousky a prodáme po orgánech ?

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 17:10:28     Reagovat
    Autor: Shi - Shi
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    S ručením na osobu samozřejmě souhlasím. Moje námitka se týká zastánců toho, aby povinné ručení bylo nepovinné.

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 17:22:51     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Chci-li se vyhnout risiku, že mne nabourá někdo, kdo ručení nemá (a to risiko je i dnes!!!), pak se pojistím proti škodě: v takovém případě mi pojišťovna zaplatí hned, a s viníkem se bude tahat sama.

    A je to. Jednoduché, bezproblémové, funkční.

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 18:14:28     Reagovat
    Autor: Shi - Shi
    Titulek:[20]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Pokud tě dnes naboří někdo bez povinného ručení, tak ti škodu uhradí kancelář pojistitelů (asociace pojiš´toven) nebo tak nějak.

    Než se muset pojišťovat ještě proti škodě způsobené cizí osobou, tak to snad už radši to povinné "povinné ručení" jako je tomu dnes pouze s tou obměnou že pojištění je na osobu řidiče a ne na vozidlo. Věřím, že se najdou lidé, které už by žádná pojišťovna nepojistila, tj. nemohli by (legálně) řídit a bylo by tu o trošičku bezpečněji.

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 22:49:44     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:[21]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    no jasně, takhle teoreticky napsaný to vypadá moc hezky, ale zkoušel jsi něco takového někdy praxi? já jo, jéééé, to ti byla sranda, ještě teď z toho mám osypky.

    Asociace se kroutí jak žížala, ale uhradit něco? Tak to zase ne. Přesvědčují tě až do tvého omdlení, že není možné, aby někdo neměl uhrazené povinné. Začali jsme tím, že mi asociace pomůže zjistit u jaké pojišťovny je auto pojištěné a jestli vůbec. Na něco takového jako je jednání s nimi nemá ani tak otrlý jedinec jako jsem já. Všechno jsou to jenom teoretické a líbívé kecy, skutek utek a můžu tě ujistit, že kdokoliv se zblázní dřív než se vůbec začne něco dít.

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 16:54:17     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Manželka a syn, milý kozle, mají samozřejmě auta vlastní.

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 17:03:58     Reagovat
    Autor: Ricchie - Ricchie
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Ale no tak... :-) Ja psal Muzu mit na sebe napsany tri auta, jednim pojedu ja, druhym manzelka a tretim syn. O situaci, ze kazdy ma vlastni auto nebyla v mem prikladu rec. Navic nevim, proc bych ze svobodne vule nemohl pujcit nektere ze svych (hypotetickych) vice aut sve manzelce, pripadne kamaradovi.

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 17:20:43     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Ale v mém (na nějž jste reagoval) ano. A stejně tak v současnosti mohu nemít ručení a vůz půjčit -- tento problém by, pokud by ručení bylo osobní (a ne nesmyslně na auto) také neexistoval...

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 18:13:35     Reagovat
    Autor: Ricchie - Ricchie
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Hadame se naprosto zbytecne, nebot s rucenim "na osobu" a ne na "auto", mam ten pocit, oba souhlasime. Ja svuj souhlas deklaroval kousek vys v reakci na pana PM.
    Reaguji v podstate jen z toho duvodu, ze mam - nevim proc - pocit, ze v diskuzi potrebujete mit posledni slovo a tim si potvrdit, ze Vase pravda je ta jedina. A kvuli tomu prekrucujete i to, co jste napsal predtim. (I ve "sporu" s nekym, kdo s Vama v podstate souhlasi.) Mozna jsem mene chapavy, ale z Vaseho textu "Více různých vozů pro různé příležitosti bych měl rád; nemohu* to však tak učinit jen a jenom vinou debilního státu a jeho stupidních zákonů: to, že bych za každý z nich musel platit povinné ručení (ačkoli nehodu mohu v jeden okamžik zavinit pouze v jednom z nich) je pro mne prohibitivní." stav, ze kazdy v rodine ma sve auto, rozhodne nevyplyva. Pokud jste to tak MYSLEL, tak to musite priste i napsat, ctenar myslenek nejsem. :-)


     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 09:01:57     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: no..
    Už jsem to psal jednou a znova to zopakuju i když to dělám velmi nerad:
    3/4 roku jezdím na silniční, 120k motorce. Myslíš, že mě sere nějaká pasivní bezpečnost?

    Když jsem potřeboval odvézt myčku na 12 sad nádobí, tak se mi do dvoudveřové C1 vešla. Na cokoliv velkýho bych si objednal dovoz, neb bydlím ve 3.NP, nemáme výtah a Zuzka přeci jen neunese tolik jako stokilový stěhovák.

    Parkování SUV jako je RAV-4, Hyundai SantaFe a podobnými jebkami je naprosto nestrovnatelné s kategorií minivozů do které spadá i Fabia (která má teda zoufale malej rejd.) Nepochybuju, že po 5 minutách vmanévruješ tam, kam já zajedu bez extra přípravy napoprvé, ale já vystoupím, zatímco ty nejspíš omlátíš dveře sousedovi. A pokud ne, tak soused je omlátí tobě, protože má rezavého Favorita a pivní mozol na který potřebuje místo, aby ho vnesl do vozu. Navíc SUV asi nejezdí za 5l po městě a všechny pneumatiky na něj nestojí 5000,- Kč, že? No prostě SUV má zjevně samé výhody.

    Ad bezpečnost: Velmi trefně to popsal Pivko nade mnou.

    Nemám nic proti SUV, pokud jejich majitelé neparkují jako pičusové a jejich výmluvou je, že to "nemaj kam dát, protože je málo místa" nebo pokud se mi nesnaží vysvětlit, že jejich zpuchlý kombík je v podstatě stejně "městské auto" jako můj C1. Takový člověk zjevně zapírá nos mezi očima a sám sobě lže do kapsy.
    Přitom by stačilo říci, že má velké auto, protože se mu velká auta líbí. Takový upřímnost často přebije i iracionalitu takového nákupu a s dotyčným lze zpravidla dále komunikovat. Ale mezi majiteli SUV je takový člověk spíše bílou vránou.


     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 11:45:49     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: no..
    No, pro zacatek doporucuji srovnat velikost kastle RAV4 a fabky. pokud ma fabka mizernej rejd (RAVka v tomto ohledu nic moc), neni o cem mluvit. Jeste se mi nestalo, ze bych se bez problemu nevesel po dire od fabky a to parkuju v centru mesta.

    A kdyby neco, tak vystoupim kufrem, coz je problem zatazeni za dve packy a chuze po kolenou, mirne ohnuty. Ale vzdycky jsem vystoupil obycejnyma dverma...

    Neni to mestske auto? Pohodlny nizkootackovy dvoulitr, rozjizdi se i nalozeny bez sileneho vytaceni motoru, pri jizde ve meste s metrakem veci v kufru to zere okolo deviti litru (provedeno nove mereni), odveze ctyri lidi, nebo treba perinac, ci nerozlozene jizdni kolo.

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 11:48:03     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Pokud se nepletu, máš krátkou RAVku, ne?

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 11:51:10     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Jo, ta dlouha je o trosku delsi, nez fabka s prodlouzenym zadkem

     
    Komentář ze dne: 31.03.2008 20:28:52     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: no..
    Je to nastavením měrky, samozřejmě.
    Pokud se člověk prodejem automobilů nebo jejich částí živí, hledí na auto jako na zboží a musí myslet na svůj zákaznický segment. Co je na to nepochopitelného? Dotyčný člověk měl automobil C1 jako předváděcí zapůjčený jenom na týden v době, kdy jsi o něm stěží četl a v Ovčárech ještě přesívali trávníky.
    Pozn.: Dotyčný je svobodný. V otázce velikosti jeho penisu mohu zodpovědně prohlásit, že při posledním saunování jsem nezaznamenal žádnou změnu k menšímu.
    To Volvo bylo loni nové. Říci "zmohl se" je ošidné, když ho má víceméně jako výrobní prostředek. Ojeté by mu zákazníci asi nezkousli ;-).
    ---------------------
    Neříkal jsem nic o ničem divném.
    Svým příspěvkem jsem chtěl říci, a domnívám se , že i srozumitelně řekl: "Autor článku se mýlí. Výrobci nejsou hloupí a vyrábějí automobily tak, aby pokryli celý trh. Nájemní novináři píší recenze tak, aby uspokojili koupěchtivé zákazníky."
    Pokud jsem použil příklad ze života špatně, omlouvám se.
    --------------------
    Kde's tam našel Freuda, je mi opravdovou záhadou. Ostatně, jedu-li do Příbora, zastavím se spíš v "Terra Libera" než u pomníku.


     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 09:42:08     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: no..
    Pokud se někdo živí prodejem aut nebo jejich součástí, musí spš myslet na VŠECHNY segmenty trhu, ne? Kdyby prodával tiráky, bude všechno pod velikost T815 posuzovat jako podmíráka?
    Pokud dotyčný nevidí výhody městského vozítka jako je C1, pak je to člověk žijící jinde než ve městě, špatný obchodník, nebo machrující pokrytec. Je mi vcelku jedno, kdy s tím jezdil. Já se o to auto zajíma hned, jak ho ukázali s tím "hele, co budem dělat v Kolíně". V té době byly na trhu auta jako Toyota Yaris, Fiat Punto, Seicento, Cinquecento, bestsellerem byl Daewoo Matiz. Prohlásit v té době o autě, které všechny konkurenty překonalo, protože byo nejmodernější a nejlépe vybavené, že "si nenajde zákazníka" mohl jen hlupák...nebo je možná zakopán pes v tom "u nás", kdy dotyčný myslel pouze sebe a své okolí.

    Neříkal jsi nic o ničem divném?
    "Je to možná divné, ale takoví lidé (co si chtějí koupit malý vůz) skutečně existují a jejich potřebu výrobce svým výrobkem uspokojuje. Stejně jako jiné lidi jiný výrobce Actimelem."
    Promiň, ale srovnáváš jabka a hrušky...a ještě k tomu dost diskutabiním způsobem.

    "zmohl se" jsem myslel na sebe s tím, že za stejné peníze jako stojí nový C1 bych mohl mít třeba 4 roky starý Volvo S40...proto Volvo nepovažuju za nic tak exkluzivního. Ale Tvůj známý by ke mě asi přistpoval jinak než kdyby mě viděl vystupovat ze žlutého C1. To už by asi nebylo žádné "já pán, ty pán"...

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 09:54:39     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: no..
    tam byl spíš problém v tom, že když s kolíňatama vyjeli, nasadili na ně příliš vysokou cenu (tuším 259 tisíc v základu nebo tak nějak). a za tuto cenu se to moc neprodávalo, a to nejen u nás, ale ani na západě. takže jestli to ten ygorkův kamarád vyslovil někdy v týhle době a v tomhle kontextu, tak to docela chápu, akorát ygorek to moh do toho svýho příspěvku napsat rovnou :o)

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 10:08:35     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Nasadili cenovku tuším na 239 000,-Kč,což byl baťoch jak sviň, no byoto levnější a troufnu si říct, že i hezčí než Yaris, který byl nejmenší slušné auto na trhu i "za čárou".
    Pokud tím dotyčný jezdil ještě než byla postavená automobilka v Kolíně, tak o ceně nemohl vědět nic, neb ta se stanovovala až poté, co autopřesdstavili v ČR a to se slušným zpožděním. Pamatuju si to, protože jsem sháněl info a všude jsem narazil na "cena dosud nebyla stanovena".

    Bejt tam napsáno, že za cenu 239 000 si to u nás zákazníka nenajde, tak napíšu, že měl pravdu a dál to neřeším. Klasické nedorozumění, řekl bych.


     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 10:50:09     Reagovat
    Autor: flatline - flatline
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: no..
    Oba argumentujete (vy a Ygorek) stejnym smerem (kazdy zbozi ma svyho kupce), jen vy si myslite, ze jste s Ygorkem ve sporu ;)

    Komentář ze dne: 31.03.2008 03:53:36     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Ach jo...
    .... a takovou @#%@# spáchá nominálně táž firma, jež vyrábí Suburban :(

    Ale proto nepíši. Ty recense mi připomněly -- má čirou náhodou někdo z přítomných nějakou zkušenost, ať již kladnou nebo zápornou, s pohybovadlem Chrysler PT Cruiser? Ta moje se do toho zbláznila. Já připouštím, že ten vzhled je vskutku velmi vydařený; technické údaje již mne ale zdaleka do takového nadšení nepřivádějí: je to moc malé, moc lehké, má to příliš slabý motor, a mám obavy, zda to bude alespoň únosně bezpečné. Jezdil jste s tím někdo? A zvláště, boural jste s tím někdo, případně viděl jste to někdo aspoň bourat -- a ano-li, jak to dopadlo?

    Tisíceré díky...

     
    Komentář ze dne: 31.03.2008 13:06:05     Reagovat
    Autor: Caleb - Caleb
    Titulek:Re: Ach jo...
    Toz crashtest je tady:

    http://www.youtube.com/watch?v=JUseqTzy7DQ

    Podrobnejsi info se da najit na strankach NCAP.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2008 13:08:00     Reagovat
    Autor: MatejJ - MatejJ
    Titulek:Re: Ach jo...
    Pri mojej navsteve USA mi ho dali v pozicovni. Neviem aky tam bol motor, alev nizkych otackach netahal a vo vysokych to nebolo o moc lepsie, len to o dost viac zralo...
    Pri dodrzovani rychlosti v zatackach takmer bez naklonu, podvozok skor makky.
    Co sa tyka interieru, americka klasika, ale vyzeralo to celkom pohladne.
    Celkove hodnotenie: neutralne. Zalezi na motore
    Skus moje.auto.cz/prehled/chrysler/pt-cruiser/

     
    Komentář ze dne: 31.03.2008 13:30:26     Reagovat
    Autor: step - step
    Titulek:Re: Ach jo...
    Měl jsem to auto (autíčko) na víkend z půjčovny a můžu potvrdit všechno co se o něm píše. Tzn. slaboučký motor s mizernou akcelerací, ve vyšších rychlostech na dálnici se to chová jako žabka a je to dost hlučné. Jenže co od takového trpaslíka čekáte? Že to po dálnici popluje jako velké auto? Je to nákupní taška do města, v tomhle směru by to vyhovovalo.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2008 13:33:32     Reagovat
    Autor: step - step
    Titulek:Re: Re: Ach jo...
    Pardon, předchozí komentář se vztahuje ke Sparku, ne k PT Cruiser! Strefil jsem se do špatného vlákna.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2008 13:36:17     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Ach jo...
    no v kontextu diskuse ses možná ani špatně nestrefil, OC je jestli se nepletu příznivce amerik, takže PT cruisera by považovat za nákupní tašku považovat klidně mohl :o)))

    Komentář ze dne: 31.03.2008 15:55:21     Reagovat
    Autor: NTPT - NTPT
    Titulek:Doslov ke švejkovi...
    Haškův doslov u Švejka ? to se mi nezdá neboť švejk je myslím nekompletní a hašek, diktujíce jej, zesnul Tedy nemoh tomu napsat doslov.-. I když z Haška je možný snad všechno. I šílená myš u Zbiroha.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2008 15:58:18     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Doslov ke švejkovi...
    nějaký povídání tam je, tuším mezi prvním a druhým svazkem.

    Komentář ze dne: 31.03.2008 16:38:58     Reagovat
    Autor: ventYl - ventYl
    Titulek:h?
    cital som na tejto stranke uz dost komentarov na recenzie, ale tato bola koncepcne najhorsia.

    priblizne tak do polky clanku som sa snazil pochopit, o co vlastne autorovi slo, ale ked sa scrollbar prehupol za polku, hladanie som vzdal.

    wocogo? autorovi vadi, ze je spark popisany ako nakupna taska? (sudiac podla vety o rozmeroch) popripade mu vadi, ze tak popisany nie je? (sudiac podla narazok na jeho hrave ponatie).

    neviem, ci je autorovi clanku zname, ze je nas svet trojrozmerny, teda je mozne mat akukolvek skatulu priestornu v troch smeroch a navyse existuje tzv. boolova logika. cize ak sa niekde napise, ze je auto priestorne, akurat si niekedy mozu vodic so spolujazdcom triet ramena, znamena to, ze auto je priestorne v pozdlznom a vertikalnom smere (tzn. ze posunutim sedacky vodica dozadu sa medzera pred zadnymi sedadlami neuzavrie a miesto pre nohy neostane len vo 4. VW rozmere, ako v niektorych koncernovych vozoch a ze pri priemerne vysokom cloveku nezostane nad hlavou len 3 cm priestoru).

    takisto je zrejme, ze sa jedna o malu motorizovanu smetnu bednu urcenu na jazdenie k hypacu, zvacsa pre zeny, popripade pre sviatocnych vodicov, ktori nepotrebuju voz, ktory zvnutra posobi reprezentativne a navyse je zname, ze zeny si vyberaju veci hlavne podla toho, ako vyzeraju a ako na ne posobia.

    celkovo mi to prijde tak, ze autor sa len potreboval vyburit, alebo tu recenziu a vobec samotne auto vobec nepochpil.

     
    Komentář ze dne: 02.04.2008 19:03:58     Reagovat
    Autor: dipsy87 - Neregistrovaný
    Titulek:Re: h?
    Plne suhalsim s tymto komentárom , každemu sudnemu človeku je jasné že spark je malé nevýkonné nebezpečné auto , a je určené len pre úzku skupinu spotrebitelov , ktorý potrebujú vyhoviet svojej drahej polovičke a nemajú dost penazí aby jej kúpili aygo, c1 , prip. fabiu , fiestu atd. Je to proste auto do mesta ktoré mnohí velmi ocenia (sám som sa v prahe radsej prehanal na fieste ako na xantii ) .

    To že recenzent prekrútil niekolko faktov je druhá vec , ale to si každý inteligentnejši človek všimne . Koniec-koncov je to tak snad v každej recenzii či už sa jedná o mini auta alebo off-roady. Nad tým by sme sa snad už ani nemali rozčulovat a bud všetky recenzie ignorovat , alebo snažit sa z nich vybrat len realitu .

     
    Komentář ze dne: 03.04.2008 18:51:10     Reagovat
    Autor: markan - markan
    Titulek:O koze a voze
    Vazeny dipsy87 (a Ygorek),

    kritizovana recenzia je uvedena nadpisom "TEST".
    Ygor ma pravdu v tom, ze VIEM, ze najomny novinar vychvaluje a omrdava ludi. Su dve moznosti:
    a) veri tomu sam a je to zmrd zmanipulovany
    b) neveri tomu a je to zmrd najomny
    Viete, mam inu predstavu o zarabani penazi - trepat totalne marketingove nezmysly a hromadu dalsich nie nevyhnutnych prisernych hovadin sa nestane nikdy vznesenejsim, ak za to novinar dostal ZAPLATENE.
    Ak pises, ze "kazdemu sudnemu cloveku je jasne, ze Spark je male nevykonne nebezpecne auto" (skus mi ukazat, co z tohto sa nachadza v "teste" od zmrda), ma to znamenat, ze ak zmrd presvedcil nesudneho trubiroha, aby svojej manzelke kupil Spark, a tu to rozkraja pri malej nehode, PRESTAVA byt zmrdom, lebo dostal ZAPLATENE? (Samozrejme, ani ten trubiroh neprestane byt trubirohom). Ale vadi mi tato balkansko-stredoeuropska vychcanost: ked som NAJATY, mozem robit cokolvek a obabrat kohokolvek, lebo to je JEHO chyba. A co moja povest? Preco nemam podla Vas pravo povedat, ze zmrd je zmrd? Lebo mu zaplatili? Ale pani dipsy87 a Ygorek: TO Z NOVINARA NEROBI MENSIEHO ZMRDA. Preco si myslite, ze ano? Preco si myslite, ze ja som naivny a neviem, ze zmrd je najaty? Ak si vsimnete, NEROBIL som recenziu na Spark, ale na zmrda.

     
    Komentář ze dne: 03.04.2008 19:34:59     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:Re: O koze a voze
    ví šmarkane,

    je hezký, že jsi napsal recenzi na zmrda - to pochopilo, řekněme, abych byl optimista - 10 lidí

    pro ostatních několik tisíc jsi napsal kokotinu o autě, o něž není zájem a jelikož sis nevybral za obec čtenářskou široké masy sprostého lidu, ale několik potrhlých inteligentů, které dav nenávidí, bude tvá snaha po zásluze potrestána :o)

     
    Komentář ze dne: 04.04.2008 18:26:36     Reagovat
    Autor: dipsy87 - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: O koze a voze
    aj ked to má rysy kritiky/recenzie zmrda je v tom článku až príliš hodnotené auto a to ešte dost subjektivnym sposobom (nie že by som bol zastanca sparku , je to pekne škarede auto)

    "Nuž, ja osobne si viem iba ťažko predstaviť, aké očakávania môže tento voz splniť – ibaže by išlo o vodiča, ktorý chce prestúpiť od Velorexu, teda slávneho trojkolesového „hadraplánu“ priamo k Chevroletu, pretože nič, čo má štyri kolesá, už nemôže byť horšie. A ešte aj to je urážka – teda urážka hadraplánu, lebo ten má aspoň štýl."

    k samotnej kritike p. Štefucu sa dostavame až v druhej časti článku kde ukazuje aky velky zmrd naozaj je (myslim samozrejme p.Štefucu) a ako doakže prekrutit negativnu vlastnost na "vybavu " (btw. to ma fakt pobavilo) .

    na konci článku dochádza zase ku kritike samotného auta ,a to je vlastne to čo sa mi nepačilo , prečo priliš kritizoval auto v ktorom ani nesedel .

    to markan : nie nerobi ho to menšim zmrdom (robi to z neho extra zmrda), ale to som aj napisal v reakcii . Všetci vieme že recenzie na auta su obyčajne zmrdo-tlachaniny ale my s tym nemožeme nič robit , len ich ignorovat a tym neprinašat zisky tomu kto ich napisal , alebo "čitat medzi riadkami " a vybrat z recenzii len to pravdive .
    Takychto "recenzii" alebo marketingovych tahov (samotná recenzia bola vlastne len marketingovy tah chevy ) možeme vidiet každy den ohromné množstvo , ved stačí zapnut tv a pozriet si reklamu na nove "rodinné auto" skoda fabia , s ktorým možete založit stahovaciu firmu .


     
    Komentář ze dne: 03.04.2008 19:55:09     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: O koze a voze
    V článku kritizovaný elaborát patří mezi spotřební produkci, kterou píší autoři pro lidi, hodlající si nějaké zboží koupit a potřebují slyšet/číst, že se rozhodli správně. Nic víc.

    Takže jsem si toho, o kom píšeš, všiml.

    Když jsem likvidoval T601 UNIVERSAL po dědovi, našel jsem v papírech recenzi ze Světa motorů:"....Spartánské přístrojové desce vévodí rychloměr s počítadlem kilometrů. Víc vlastně ani nepotřebujete."
    Byla to pravda. Děda za dvacet let najezdil asi 80t km a nikdy na přístrojové desce nic nepostrádal, řekl by mi to.
    Pokud nedodáš odkaz na statistiku nehod zaviněných špatnou kvalitou vozidla Chevrolet Spark, není se o čem bavit.


     
    Komentář ze dne: 05.04.2008 10:11:39     Reagovat
    Autor: markan - Neregistrovaný
    Titulek:Suhlas
    Ygorek a dipsy 87,

    som rad, ze sme sa zhodli - medzi nami nie je rozpor. Viete, nemohol som celkom dobre kritizovat novinara, keby som nekritizoval aj samotny produkt (Spark): point mojej kritiky bol v tom - s cim vsetci suhlasime - ze vychvaluje hlboko podpriemerny produkt.
    Faceliftovany Daewoo Matiz s PRISERNYM motorom (jednolitrovy stvorvalec?????), prisernou spolahlivostou a prisernou bezpecnostou je nieco, o com treba v lepsom pripade pomlcat.
    Ad Ygorek a statistika bezpecnosti: ziadas prilis silne data. Mozno si tento smejd kupi tak malo ludi, a pokazi sa im skor, nez dojde k smrtelnym nehodam. TO NEZNAMENA, ze je to bezpecne auto. VIEM, co si mnohi myslia o Euro NCAP crash testoch a ich zmysle: ale maju presnu metodiku a ziskat tam dva a pol hviezdy znamena, ze ide o rakvu na kolesach. ANO, suhlasim, D-fens ma pravdu, ze aj auto s jednou * moze byt bezpecne, ked sa na nom bezpecne jazdi - ale bezpecnost jazdy (aktivna) NIE JE bezpecnostou auta (pasivna)...

     
    Komentář ze dne: 05.04.2008 10:45:20     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Suhlas
    "...s PRISERNYM motorom (jednolitrovy stvorvalec?????)"

    Kawasaki ZX-10R má taky jen litrovej čtyřválec...a stížnosti na něj myslím moc nejsou. Spíše naopak 8o)

    Komentář ze dne: 05.04.2008 11:07:57     Reagovat
    Autor: markan - markan
    Titulek:To je dobre :-)))
    Na tom nieco bude - mali by porozmyslat nad tym, ze dotycny motor zo Sparku daju do motorky (ale asi by to tiez nedopadlo dobre - pri vysokych otackach by sa zrejme rozletel na tisic kusov...)

     
    Komentář ze dne: 05.04.2008 12:25:34     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: To je dobre :-)))
    Spíš motor z litrového Ninji do Sparku...ale když von ten motor stojí v maloobchodě skoro stejně jako celej Spark 8o)
    Asi by to neby teda prodejní trhák....

     
    Komentář ze dne: 05.04.2008 14:58:36     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: To je dobre :-)))
    Motor z auta do motorky... Nejaky nemec si vyrobil motorku z motoru audi 4,2 l. Pry fajn, jen spojka byla trosku vic tuha...

     
    Komentář ze dne: 05.04.2008 15:49:32     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: To je dobre :-)))
    Viděl jsem v r. 2001 dva choppery vyrobené z jednoho motoru z T603.
    Jeden měl dvouválec a druhý 4válec do V. Motor prostě chlapci rozřízli na pile, převážili klikovky, utěsnili kartery a z ocelových trubek svařili rámy kolem motorů. Na to navěšeli "bižuterii" z nějakých rozflákaných japonců a bylo to. Rámy byly vzadu bez odpružení a zadní kola byla obuta v automobilových pneumatikách š. tuším 265mm nebo tak něco ohromnýho.

     
    Komentář ze dne: 05.04.2008 15:59:43     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: To je dobre :-)))
    To uz chce dost slusnou davku kutilstvi. Uz jsem videl nekolik chopperu s pneumatikou z auta, nezkousel jsem, jak se na tom da naklanet, asi to chce cvik.

    Ten nemec s tim motorem v podstate nic nedelal.

    Komentář ze dne: 07.04.2008 21:31:19     Reagovat
    Autor: Hugo - Neregistrovaný
    Titulek:Můj děda říkával...
    Máme hory, máme doly, máme taky lidi voly. Takže gratuluji k "povedenému" článku, milý v...

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.