Několikrát jsme se dotkli problematiky neuspokojivého sexuálního
vyžití cyklistických aktivistů. Konstatovali jsme, že příčinou je především
nedostatečná
erekce v kombinaci s nepříliš atraktivním provedením stojánků na vagíny,
které působí v prostředí občanské společnosti a neziskovek.
Pražská cyklokomunita usoudila, že bylo dost sexu s Jill a pořídila
sobě přes zimu vagínu takových rozměrů a parametrů, o které se nám normálním
heterákům může jen zdát. Podobně jako reálná předloha je vlhká, teplá a
lze ji převézt z Vinohrad na Smíchov; má však navíc některé fíčury, které
reálná vagína postrádá. Reálná vagína nemá kola a v reálné vagíně nelze
v zatopit dřevem (pokud neuvažujeme samovznícení nějakého ekologického
vibrátoru).
Oni tvrdí, že je to sauna, ale myslím, že je na první pohled jasné,
o co tady jde.
Jak to tedy vypadá? Za účelem zvýšení tuhosti je vagína vyrobena z patrně
dřevěných oválných skruží, takže konstrukcí připomíná vzducholoď. Na přední
straně je umístěn kryt z nehořlavého materiálu, v jeho horní části je vidět
komín, což reálná kunda taky nemá. Tento kryt je aerodynamicky tvarován
kvůli lepšímu chování za vysokých rychlostí. Frontend vagíny je vyroben
z překližkové desky a je po obvodu mnoha šrouby připevněn k jedné ze skruží.
V tomto frontendu ve vyříznut velmi realistický poševní vchod. V místě,
kde normální muži obvykle pohledávají klitoris, je umístěn výstražný trojúhelník
z třikrát fuj automobilu - odstup satane, který je jistým znesvěcením této
svatyně zdravého životního stylu a ekologického "myšlení".
Pojízdná vagína je umístěna na dvou kolech, připevněných bez odpružení
k rámové kostře, což zlepšuje její mobilitu. Vpředu je oj, která čistě
teoreticky umožňuje tažení vagíny bicyklem, s ohledem na hmotnost pussy
machine je tato možnost nanejvýš teoretická, zvláště když uvážíme rachitickou
tělesnou stavbu některých cykloaktivistů a občasný boční vítr. V porovnání
s přírodní předlohou, která zpravidla pojme najednou jen jeden vocas, se
však jedná o poměrně produktivní zařízení. Do vagíny se totiž podle mého
odhadu dá nacpat čtyři až šest čuráků z Auto*Matu najednou, tedy v podstatě
celá členská základna této iniciativy.
Celé je to potaženo nějakým plastem, připadá mi to jako dutinkový makrolon,
což není zrovna eko. Možná by se lépe hodil nějaký environmentálně přijatelný
kompozit ze slámy, biolejna a konopí coby hlavní přísady všeho alternativního.
Při pokusu o vytopení (teplem, nikoli vodou) je tedy třeba dodržovat určitou
zdrženlivost. Kromě saunování by patrně šlo použít celý výrobek jako obytný
přívěs nebo dopravní prostředek, ekologickou náhradu mikrobusu například,
ale asi by bylo třeba zapřáhnout více cyklistů.
Pokud se vám zdá, že po cyklojízdě nejste ještě dost zpocení, můžete
se cyklosaunovat. Jakub Smolík z programu Greengays uvedl ve svém informačním
mailu, že se jedná o skutečnou noční perlu Prahy a prý je jí možno i zapůjčit.
Je možné si ji samozřejmě vyzkoušet a teplit se v ní s nějakým buzerantem
z Oživení. Možná přijede na kole i exministr Slamečka, přivažte si tužku
provázkem k zápěstí. Komu by to nestačilo, může se podívat sem,
jaké má ekologická aktivista kozy.
Pozitivní na tomto výplodu je, že si cykloaktivisté našli nějakou zábavu,
zaměstnali se něčím a během výroby tohoto artefaktu neprudili lidi, v čemž
je třeba hledat jeho hlavní přínos.
Je však třeba současně upozornit na to, že se výsledek nápadně začíná
podobat autu. Je to opravdová hra s ohněm, ale trochu jinak, než autoři
zamýšleli. Vozidlo je dvoustopé, cestující si sedají dovnitř něho a ne
na něj, uvnitř probíhá spalovací proces a má to něco jako výfuk. Kcharbon
fútprint tohoto zařízení také asi nebude nejmenší, ale kcharbon fútrpint
byl asi zrušen a tak o něm už neslyšíme.
Protože spolky jako Ožužlání a Buzno*šlap samy nevyvíjejí žádnou produktivní
činnost a žijí z dotací, grantů a sponzoringu subjektů, které platí stát,
dá se předpokládat, že jsme se na tento vynález opět nechtě složili všichni.
Až se budete ptát, co vytvořil státní aparát za vaše daně, odpověď je zde.
Píču. Píču na kolečkách. A to je přece prima.
18.2.2011 D-FENS
(děkuji Petrovi za fotky).