D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Cuore sportivo inaccessibile
    (ze dne 23.08.2009, autor článku: D-FENS)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 23.08.2009 21:56:39     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:To je zvláštní
    Inzeroval jsem prodej 156ky od prvního a zároveň posledního majitele. Teprve asi po půl roce se ozval první a poslední zájemce...

    Komentář ze dne: 23.08.2009 22:13:13     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Dvoje klíče
    Hele Dfensi, připadá mi, že s těma klíčema k autu vidíš větší problém, než to ve skutečnosti je.

    Pokud si někdo koupí nový auto, dostane dva klíče, tj. jeden nosí v kapse a jezdí s ním a druhej má pečlivě uklizenej jako rezervní. Někdy ho uklidí tak pečlivě, že už ho nikdy nenajde a tak, když auto po letech prodává, holt k němu dá jen jeden klíč.

     
    Komentář ze dne: 24.08.2009 10:01:34     Reagovat
    Autor: Michal145 - Michal145
    Titulek:Re: Dvoje klíče
    No já bych tam viděl větší, než malej problém.
    Váš argument je logický a pochopitelný. (ten němec furt něco schovává)

    Problém bych viděl v tom, že u A.R. mají být 3 sady klíčů=
    2 červený s čipem, 2 pípáky imobilizéru, 2malý klíčky na vypnutí alarmu, 2 kódovací karty, a hněhej servisní klíč

    Ty mrchy mají zajímavej alarm s imobilizérem a bez těch výše popsaných blbostí, to může být dost dobrý problém.

     
    Komentář ze dne: 24.08.2009 10:11:23     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Dvoje klíče
    Aha, no jestli k Alfám patří takováhle sbírka klíčů, tak to pak chápu.

     
    Komentář ze dne: 24.08.2009 10:39:12     Reagovat
    Autor: Michal145 - Michal145
    Titulek:Re: Re: Re: Dvoje klíče
    :))
    A to že se ten imo programuje pedálem plynu a otáčením hnědého klíčku v zapalování Vás asi také pobaví.
    Sousedy zas vyděsil alarm, když táta neznalý triků odemkl kufr jen klíčkem. (odemyká se pípákem a kufr tlačítkem nad rádiem) Jsou to zkrátka zábavná auta.

     
    Komentář ze dne: 24.08.2009 10:55:31     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Dvoje klíče
    Nojo, to takovej favorit, to je nuda, nuda, šeď, šeď. Imobilizér žádnej, programování žádný a klíček FAB okopírujou v prvním zámečnictví asi za deset korun ;)

     
    Komentář ze dne: 24.08.2009 11:12:09     Reagovat
    Autor: Michal145 - Michal145
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Dvoje klíče
    Kopie klíčku FAB se dá spáchat doma ve svěráku a
    tu cenu máte opravdu příjemnou max 280kč.
    Já bych tam měl o nulu víc. Vždyť říkám zábava.

     
    Komentář ze dne: 29.08.2009 12:27:06     Reagovat
    Autor: delf - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Dvoje klíče
    Dle přezdívky je vidět, že jste se zarazil na systému Code1. Od cca 2000 mají všechny alfy (tj. včetně 147) Code2 - dva plnohodnotné klíče se zabudovaným DO (mimochodem zabudované DO měly i starší origo alarmy, takže jaké pípáky?) + jedna kódová karta k jednotce imobilizéru. Druhá karta je k rádiu, když není, žádná tragédie - odkódování přijde na pár stovek a je potřeba jen v případě, že už někdo předtím kód nezrušil. Klíčů k alarmu je jen několik druhů a jdou celkem jednoduše objednat podle VIN.
    Takže důležité je dostat alespoň 1 klíč ve tvaru ledviny a 1 kódovou kartu s kódem k ŘJ. Toť vše.

     
    Komentář ze dne: 29.08.2009 16:07:26     Reagovat
    Autor: Michal145 - Michal145
    Titulek:Re: Re: Re: Dvoje klíče
    Správně ta přezdívka něco znamená.
    A zarazil jsem se z důvodu poměru váha/výkon

    Model 155 rok92 měl v příplatkové verzi přívěšek (vysílač centralu+ alarm+ imobilizér) s dosahem 100metrů.
    Model 145 rok95 2 přívěšky se znakem s dosahem 3metry (infra) mířit na zrcátko. (funce stejné)
    Je to i v manuálu k vozu v PDF i v tý obrázkový knížce. (celkem 5 brožurek zabaleno v kožence se znakem A.R.)

    Je možné, že levnější verze postrádali přívěsky (pípák-ten název není odborný,takhle tomu nadával servisák: "ježíši chlape Vy máte tu mrchu co pípá a bliká" )

    147 v lepší výbavě měla jak píšete Code2 a to rádio s CD se stávalo častým cílem útoků cihlou na okýnko.
    A vůbec, kdo by chtěl poslouchat rádio, když má motor :-))

     
    Komentář ze dne: 30.08.2009 19:10:17     Reagovat
    Autor: delf - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Dvoje klíče
    No to je možné, že to tak má 145, ale považuju to za irelevantní vzhledem k tomu, že autor shání 147 a tedy předpokládám, že tady tohle auto probíráme. A ta má code2 (tzn. dva plnohodnotné klíče) vždycky, nejen v lepší výbavě. 75ka měla malý klíček se znakem čtyřlístku, ale asi nemá smysl tu někomu radit, ať se po něm shání, když kupuje 147, že :)

    Jinak se mezi alfisty pohybuji celkem dlouho, znám hodně majitelů 147, pár z nich dokonce auto vykradli a rádia si nikdo nevšiml. K ničemu není kromě majitelů alf a modelů s magneťákem se udělalo minimum, většina prodávaných aut má CD. Takže opravdu nevidím důvod ke krádežím tohoto rádia. A kód na tu určitě vliv mít nebude - zaprvé není poznat, jestli je rádio odkódované nebo ne a zadruhé i když bude zakódované, je odblokování otázkou max. pár desítek minut pro elektromechanika.


     
    Komentář ze dne: 30.08.2009 20:27:45     Reagovat
    Autor: Michal145 - Michal145
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Dvoje klíče
    Autor měl původně také zájem o 146, což je ségra 145 s kufrem, ale to víme oba.
    Pokud se D-F jednoznačně rozhodl pro 147 ví jen on sám.
    Možná ještě váhá. Také asi řešil dilema kufr/bez, Twin Spark/ boxer, obsah, barva...

    CD mechaniku jsem zavrhnul. Na českých silnicích to stále přeskakovalo a načítalo, možná kdybych jezdil slušneji :-) nebo kdyby silničáři dělali svou práci lépe?
    Řešil jsem to rádiem s 3,5 Jack a MP troskou, teď Jablkofonem, aby mi ta paní v IGO mohla kecat do řízení..."překročil jste povolenou rychlost"

    Asi bydlím v kriminalitou diskriminovaném městě, ale ty CD se vážně ztrácejí.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2009 23:40:33     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvoje klíče
    Ano, tak to bylo, původně jsem měl zájem o 145/146 T.S., ale jsou už v poněkud neuspokojivém stavu - kromě exemplářů fandů - a tak jsem svoji pozornost po čase přenesl na 147, která je těžší, uvnitř menší, vzhledem tuctovější a celkem to byla taková svatba z nutnosti. Motorizace 1.8 TS mi pro toto auto připadá vhodnější, proto je 146 lepší volbou.

    BTW tu počmáranou 145 znám. Už víckrát jsem jí viděl, ale nevím kde to bylo :)

     
    Komentář ze dne: 24.08.2009 11:15:46     Reagovat
    Autor: morver - morver
    Titulek:Re: Dvoje klíče
    Příbuzná koupila auto v českym bazaru. Byl to dovoz z Francie. Bazarník byl ochoten přísahat, že auto bylo koupeno jen s jedním klíčem.

    Protože umí dobře francouzsky, jala se hledat původního majitele měla štěstí a podařilo se jí ho kontaktovat. Samozřejmě od něj dostala informaci, že prodal auto se všemi klíči a serviskou.

    Je jen otazkou jestli klič a servisku stopil dovozce nebo bazarnik.

     
    Komentář ze dne: 24.08.2009 11:29:39     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Dvoje klíče
    Nojo, kdoví kolik lidí ty věci mělo v ruce. Příbuzná to mohla vyhrotit ještě před koupí - "chci dva klíče, jinak to nekoupim - pokud nemáte druhej, nechte udělat kopii". Možná by se ten druhej originální zázračně našel.

    Komentář ze dne: 23.08.2009 22:57:32     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Jedna 147 by byla snad k mání...
    Barva stříbrná, nebouraná, najeto 90 kkm, pětidvéřová, majitel mechanik motorů Caterpillar... mám se poptat? Cena okolo 110 kKč...

    Komentář ze dne: 23.08.2009 23:04:52     Reagovat
    Autor: stunty - stunty
    Titulek:8C
    Údajně se do ČR mají dostat asi tři kusy 8C Spider - jestli někdo nemáte do čeho nalejt prachy, tak neváhejte.

     
    Komentář ze dne: 24.08.2009 00:07:03     Reagovat
    Autor: bernie85 - bernie85
    Titulek:Re: 8C
    Jo 8C je nejhezci auto na svete.

    Komentář ze dne: 23.08.2009 23:47:44     Reagovat
    Autor: Prichozi Vejda - THX
    Titulek:Pokud zajem jeste trva...
    ...tady je muj mejl: thxx(zavinac)libero.it
    Bydlim ve Verone, a ackoli delam vyhradne do SAAB-u, mam na koho se obratit ohledne AR.

    Komentář ze dne: 24.08.2009 09:15:09     Reagovat
    Autor: nautiluZ - nautiluZ
    Titulek:
    No s tema "rozsklebenyma" AR 147 je to nejaka nemoc nebo co :D. Clovek ktery mi spravuje moji AR rikal ze to je ted kazda druha takhle blbe opravena.
    Jinak DFENSi zadal sem mu at se podiva po nebourane ar147 v dobrem stavu, bylo mi receno ze pojedou do Italie a do Svycarska pro auta a odtud prijdou obvykle dobre auta

    Komentář ze dne: 24.08.2009 09:48:01     Reagovat
    Autor: nautiluZ - nautiluZ
    Titulek:jinak jeste jine zajimave vikendove auto :))
    http://www.ultimasports.co.uk/Content.aspx?f=gtrintro

    ...uz vim na co vydelavat :D

    Komentář ze dne: 24.08.2009 10:41:24     Reagovat
    Autor: Prichozi Vejda - THX
    Titulek:Dfensi, nehazej flintu do zita!
    Je to asi 100 km ode mne, a kdybys mel zajem, muzu tam zajet na ni juknout.Teda, juknout uz moc neni na co, vzhledem na kvantitu fotek, ale poslechnout si to a svezt se urcite.Neznam Tvuj budget, a jestli jsem over, tak to jednoduse ignoruj.Tady je: www.autobaselli.it/AUTO-USATE/alfa-romeo/147/ALFA-ROMEO-147-1.6-TWIN- SPARK-120CV.htm#FOTO

     
    Komentář ze dne: 26.08.2009 20:02:05     Reagovat
    Autor: Prichozi Vejda - THX
    Titulek:Re: Dfensi, nehazej flintu do zita!
    Zda se, ze D-F komentare necte...

     
    Komentář ze dne: 11.09.2009 23:41:29     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re: Re: Dfensi, nehazej flintu do zita!
    Ano tak to je.

    Ozvu se na mail.

    Komentář ze dne: 24.08.2009 12:59:45     Reagovat
    Autor: miluna - Miluna
    Titulek:AR v kytkách
    No popravdě já jako Alfista jezdím ve starém MB, zábava žádná ale spolehlivost a komfort 100%. Už jsem nějak nad současnou produkcí Fiatu prodávanou pod logem AR zlomil hůl. Pro Defense bych měl jeden tip, pokud má být AR auto pro zábavu a občasné vyjížďky, existuje tzv. ,,poslední pravá Alfa,, a to model 75 ! s třílitrovým šestiválcem je to to pravé a její sběratelská hodnota nám už začíná růst. V německu se občas objevují fajnové kousky! (a copak to má Milánek schovaného pod plachetkou v hale? no až bude čas na restaurování....)

     
    Komentář ze dne: 25.08.2009 20:39:46     Reagovat
    Autor: drgi - drgi
    Titulek:Re: AR v kytkách
    tuto 75?

    http://www.youtube.com/watch?v=600nBr7C9VU

    dal by som si povedat :-)

     
    Komentář ze dne: 25.08.2009 21:07:24     Reagovat
    Autor: Michal145 - Michal145
    Titulek:Re: Re: AR v kytkách
    No tyhle tři neznabozi z Top Gearu těm Alfičkám dali pěkně na prdel.
    Doporučuji shlédnout navazující díly.

    Jinak dobrá volba. Osobně bych radši tu Jůlii (Spider)

    Komentář ze dne: 24.08.2009 14:19:40     Reagovat
    Autor: Ondra T - Ondra_T
    Titulek:A co Evo?
    Chápu, že u AR je to volba srdce a jakmile jste jednou rozhodnut, asi to nezměníte (něco jako "když musíš, tak musíš"), ale neuvažoval jste o koupi Eva? Jedno jsem si minulý týden pořídil (Evo VIII) a jsem z něho u vytržení - absurdně rychlé, neskutečně přilnavé a přitom krásně mechanické - doslova esence řízení (pánové s Caterhamy prominou), dokonale vás vtáhne do děje a o zvuku dump ventilu turba při řazení nad 5.000 ot. si mohou všichni tuzeři nechat jen snít :-)

    Přitom by mělo být relativně spolehlivé (přece jen se předpokládá, že ho majitelé mohou prohánět po lese) a nekomplikované, tj bez zádrhelů typu klíče a jejich programování.

    Navíc s ním jezdí polovina české rally špičky, takže spousta lidí se v Evech opravdu vyzná (např. Komvet racing z Třebíče), možnosti úprav jsou obrovské a přitom finančně dostupné (teď nemyslím supermarket tuzing, ale skutečný performance tuning - motor, jeho vnitřnosti a vše kolem - sání, výfuk, turba, chladiče, dále podvozek, brzdy včetně hydraulické ručky atd. - za 200k tuningu můžete na okruhu prohánět i Porsche 911 Turbo). Přitom to auto jde používat každý den, pokud člověk nemusí moc řešit spotřebu (není tak hrozná - při jízdě "s okolním provozem" kolem osmi, při rally stylu 12-20). A ta radost na okresce nebo když znáte nějaké velké šotolinové parkoviště.....A ty zvuky při odfukování turba....

     
    Komentář ze dne: 24.08.2009 20:00:25     Reagovat
    Autor: Prichozi Vejda - THX
    Titulek:Re: A co Evo?
    Ondro, nic proti Evu, ale kdyz mate chut na rizek, tak Vam mohu basnit o smazenem lilku kolik chci, stejne si ho nedate... ;-)

     
    Komentář ze dne: 24.08.2009 20:11:21     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: A co Evo?
    Tak jest - netrvám na "sportivo", leč na "cuore" zcela jistě :)

     
    Komentář ze dne: 26.08.2009 09:27:10     Reagovat
    Autor: Ondra T - Ondra_T
    Titulek:Re: Re: Re: A co Evo?
    To chápu, pánové - naštěstí si každý můžeme vybrat podle chuti/srdce/čehokoliv jiného :-)

    Evo je něco jako balistická střela zabalená v pytli na odpadky - neuvěřitelně schopné auto, ale ten obal spoustu lidí odrazuje. Několik lidí, které jsem svezl, bylo v šoku z jeho schopností, ale většina z nich poté prohlásila, že by si ho nekoupila, protože vypadá hrozně (zvenku i vevnitř).

    Je to jen o preferencích....

     
    Komentář ze dne: 26.08.2009 09:36:59     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: A co Evo?
    No vono podobně zábavnejch aut by se našlo víc (namátkou třeba Subaru Impreza), ale Alfa je Alfa. A když si to Dfens jednou vysnil, tak holt buď Alfa nebo nic ;)

     
    Komentář ze dne: 28.08.2009 08:57:10     Reagovat
    Autor: Ondra T - Ondra_T
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: A co Evo?
    Myslím, že to začínám chápat. Alfa je jako krásná žena - pro její krásu a chvíle potěšení jsme ochotni ji dlouze získávat a tolerovat její vrtochy.

    Naproti tomu Evo je spíš jako děvka. Nevypadá nejlíp, ale bez mrknutí oka zvládá věci, za které by vás manželka vyhodila z domu, i kdybyste se na ně jen opatrně zeptali....

    Otázka tedy zní, jestli hledáte lásku nebo porno 8-D

     
    Komentář ze dne: 24.09.2009 16:39:40     Reagovat
    Autor: integrale - integrale
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Evo?
    Ondro, co nám to tu medíš za hausnumera? EvoVIII jezdí za 8 litrů? Na odtahovce, ne? To je přece naprostý nesmysl!
    Když s tím autem budu jezdit jako s Favoriem, vezme si kolem 12 l/100 km, ale to asi usnu a někde ho vezmu o sloup. Normální jízda znamená kolem 14-15 litrů a sportovní znamená nádrž na 15 minut!
    Lancer Evo JE rozhodně jedno z nejspolehlivějších aut v oblasti supersportů, ale proti AR 147 1.6 TS je to nesrovnatelně náročnější na servis, provoz a ceny ND. Výměna oleje po 8 000 km, rozvodů po 24 000 km (a jestli to chceš vo.ebat, tak tě upozorňuju, že na spodním vyvažováku je napoejný olejový čerpadlo, takže pokud ten řemen prdne, je po motoru), ceny náplní, brzdových segmentů a kotoučů (třeba AR 147 GTA má třmeny stejný a od stejnýho výrobce desky jsou na ni levnější(?), kotouče má dokonce o fous větší a levnější, ale na Evo bohužel nejdou), ramena za ránu jako kráva (hlavně ty zadky), je tam hodně problémů s hydraulikou, která ráda teče, gumy jsou na sezonu...
    Navíc to auto rozhodně NENÍ vůbec vhodný na denní ježdění - pomalu se ohřívá (proto tam soudruzi nedali teploměr oleje), pomalu chladne, je tvrdý a nepohodlný, hlučný (má tenký skla a míň izolací), všechny rány jdou do celý kastle...
    O tom, že Lancer EvoVIII je tutta super kára, o tom žádná. Podle mýho je devítka s variáblem dokonce to nejlepší auto na týhle planetě, co znám (i když poslední Impreza STi N14 už je taky dost slušná). Ale srovnávat ho s AR 147 1.6 TS je víc než ujetý. Nesrovnával bych to ani se 147 GTA, která je výkonově i jízdně docela slušná, ale v provozních nákldech tak na třetině až polovině proti Evu...

     
    Komentář ze dne: 26.08.2009 09:50:47     Reagovat
    Autor: Michal145 - Michal145
    Titulek:Re: Re: Re: Re: A co Evo?
    Obal prodává...ale pozor pod tou líbivou slupkou beránka se může ukrývat i vlk.

    To první je civilní 155Q4 r.v. 1992 (dělala se i DTM)

    http://www.youtube.com/watch?v=m59vQFzAdUQ&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=651U-fLmzWc&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=_8gQqbAzTf8&feature=related


    tohle je 75 Milano r.v. 1985

    http://www.youtube.com/watch?v=DcDrUg0FfJw&NR=1

     
    Komentář ze dne: 26.08.2009 14:04:33     Reagovat
    Autor: Ondra T - Ondra_T
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: A co Evo?
    Hezké, děkuju za rozšíření obzorů. Podle popisku šla 155Q4 i docela ladit (450 PS). A čtvrt míle za 9.3s je velice pěkný čas. Osobně moc nejsem příznivcem těchto "jednoduchých" disciplín, ale jako srovnání zrychlení je to hezký přímočarý test. Aby mě někdo nenařkl a nechytal za slovo, nechci tím říct, že drag race je až tak jednoduchá, ale šotolinová rally přece jen klade větší nároky na tu nejméně spolehlivou část, co se nachází mezi opěradlem a volantem a méně na surový výkon.

    Ten záběr na motor se mi taky líbil - žádné všekryjící plasty, ale inženýrské dílko v celé své kráse (mimochodem u Eva to pod kapotou vypadá podobně, jen šetřili červenou ;-)


     
    Komentář ze dne: 26.08.2009 20:25:23     Reagovat
    Autor: Michal145 - Michal145
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Evo?
    Šotolinu jezdila a 15 let se umisťovala jiná kráska
    A.R. 33 1.7 16V BOXER r.v. 1983

    http://www.youtube.com/watch?v=-6rZAATF904

    když si projdete historii, tak se A.R. účastnily od různých okruhů Mille Miglia, Monza, Le Mans přes F1(Niki Lauda), šotolinu, GT, WTCC, teď už jen safety car GP a jachty.

    http://www.youtube.com/watch?v=NKD4F1-Vq2M

    http://www.youtube.com/watch?v=G0Qox2ttw-Q

     
    Komentář ze dne: 29.08.2009 10:46:34     Reagovat
    Autor: Michal145 - Michal145
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Evo?
    Pokud se líbil "motůrek" mám fotku ještě jednoho.
    Jenom magory napadne dát do nákupní tašky 147 tohle:

    http://galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=42166

     
    Komentář ze dne: 24.09.2009 16:59:50     Reagovat
    Autor: integrale - integrale
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co Evo?
    Ondro, u Eva vypadá pod kapotou podobně všechno, protože to vychází z Lancie (Alfa 155 Q4 není nic jinýho, než agregáty z Delty Integrale EvoII narvaný do sedanu 155). Blok motoru až do Evo X je prakticky stejný, největší rozdíl je u kompresního poměru a potom v umístění olejovýho čerpadla. Hlava je stejná až na zdvih ventilů a IX má variábl (ale ne jako Fiaťáckej v 147 TS olejovej, nýbrž jako původní Alfácekej TwinSpark v 75 = cívkovej), převodovka má sice jinej poměr převodů proti stálýmu převodu, jinak je ale lautr stejná včetně mezinápravovýho diferáku, kterej má od Evo VI/2 hydraulický řízení tý viskospojky, co tam je jako uzávěrka. Zadní semiaktivní diferák z Alfy/Lancie je u Lancera od Evo IV plně aktivní s dvojicí lamelových spojek, které řídí dodatečný převod do rychla a do pomala (do Evo VII klasickým planetovým diferákem AYC, od Evo VIII čelním, jako je ten mezinápravák - SAYC).
    Lancer je prostě oprásklý italský železo, který je dál vyvíjený (sice už ne tak rychle, zato velmi precizně). Má nestejně dlouhý sací větve, který korespondují s výfukovým sběrným potrubím 1+4/2+3 TwinScroll, což umožňuje lepší reakci turbodmychadla v širším spektru otáček (ty Lancie měly mizerný sběrý potrubí, který je třeba hned vyměnit, protože zakrývá nejkratší větev na 1. válci), o aktivním zadním a semiaktivním středním diferenciálu jsem psal, přední už není volný jako u AR/Lancie, ale systém Quaife, kastli s lepším přístupem k agregátům a tím kratším servisním časům...
    Samozřejmě mnohem náročnější než šotolina je asfalt, proto jej FIA v MS bojkotuje (vysoký procento odpadnuvších a vážná zranění). San Remo už neuvidíš, tak zkus Korziku a pochopíš.
    Ta Alfa by samozřejmě dostala po pár zatáčkách nářez, protože to byla jen Q4 a ne GTA a Q4 měla odfláknutou zadní nápravu, která se s Lancerem srovnat nedá, stejně jako má horší transmise... kluk, kterýmu jsem tu svoji Q4 prodal na Lancery zatím nemá... Jo, 155 GTA je jiný kafe...

     
    Komentář ze dne: 27.08.2009 18:59:41     Reagovat
    Autor: Prichozi Vejda - THX
    Titulek:Re: Re: Re: Re: A co Evo?
    ...a prave proto si vozim prdel v SAAB 900 Turbo... :-)

    Komentář ze dne: 25.08.2009 18:05:56     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Tip...
    ...vlastníš-li povícero aut + dostatečně velký pozemek, možná by stálo za úvahu zřízení podobně obskurní záležitosti, jako je Dejvova farma...

    - http://www.youtube.com/watch?v=srP4H4ppyR4&feature=channel

    - http://www.youtube.com/watch?v=FlAWP-oiE-4&feature=channel

    - http://www.youtube.com/watch?v=jEd6pa23Dq0&feature=related

    - http://www.youtube.com/watch?v=rENbh1NsIPQ&NR=1

    Komentář ze dne: 26.08.2009 00:34:26     Reagovat
    Autor: netopier - Neregistrovaný
    Titulek:tdi
    dovolil by som si protestovat proti tvrdeniu ze na tdi forach sa len onanuje nad spotrebou a kopancom odspodu, ani zdaleka. V CZ je jedno super forum na ktorom sa vyskytuju ludia ochotni pomoct v situaciach ked si autprizovane servisy nevedia rady, ludia ktori sa fakt vyznaju a nemaju problem pomoct aj absolutnym amaterom, a opakovat riesenie problemu po tisicy krat.proste to tam funguje tak ako sa patri.
    a nech je uz nazor na tdi motor akykolvek, nazor na forum by sa mohol zmenit ;)
    ano, mam turbochrocht.

     
    Komentář ze dne: 26.08.2009 04:10:24     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: tdi
    Predpokladam, ze pises o SAG sekci VW fora, ktere me okamzite napadlo, kdyz jsem to pausalni odsouzeni v clanku cetl.

     
    Komentář ze dne: 26.08.2009 07:14:23     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: tdi
    To jako Sharan-Alhambra-Galaxy? Ifosi, jsou i jiný VW, ty už to tvoje auto používáš jako Cimrman "jmelí" ;-)

    To paušální odsouzení v článku je směšný:

    Komunita kolem A-R: ...na co si dávat při výběru pozor, kontakty na obchodníky, servisy, druhovýrobce náhradních dílů, nabídky bezplatné asistence při výběru vozu (!) a nabídky na zapůjčení přípravků (!!) k různým demontážním pracem.

    A-R tady jezdí hrstka (ve srovnání s počtem aut VW, Seat, Audi a Škoda), takže je to pochopitelné. VW opraví každej jouda i v garáži, snad ani není autoservis, kde by ještě VW neviděli, dostupnost a cena náhradních dílů a montážních přípravků je taky někde jinde, takže není proč o tom sáhodlouze diskutovat ve VW komunitě. Proti tomu je A-R prostě hobby, podobná atmosféra zřejmě panuje i ve skupině modelářů letadýlek. Mít Alfu, to chce nějakou dávku nadšení, takže když alfista něco umí, moc rád se o to s dalším afistou podělí, mj. i proto, aby se blejsknul. Neumím si představit ve stejný roli škodovkáře. A-R je navíc taky trochu náročnější na údržbu.

     
    Komentář ze dne: 26.08.2009 07:23:08     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: tdi
    Faktem zase je, ze osobne do ostatnich VW sekci prakticky nenahlizim prave kvuli tomu v clanku popisovanemu stavu, ta sekce SAG (ano je to Sharan-Alhambra-Galaxy) se v tom celem foru dost vyrazne vymyka ...

     
    Komentář ze dne: 26.08.2009 07:34:38     Reagovat
    Autor: Michal145 - Michal145
    Titulek:Re: Re: Re: tdi
    Ta solidarita a hrdost majitelů je podobná jako u ortodoxních motorkářů a MC.
    Všiml jste si, že tyto komunity se vesele zdraví?
    A když někde klekne mašina (teď nemyslím do 125ccm, Simsony a Jawičkáře- tam to moc nefunguje), tak se tam hned někde zastaví asistenční služba v podobě jiného motorkáře?
    U Alfistů je to stejný. Možná je to opravdu tím, jak jste napsal,že se jedná v podstatě o druh na vymření. :-))

    PS: u těch pravých Jawičkářů se to pomalu, ale opravdu pomalu zlepšuje.
    Nepočítám veteránisty, to jsou dál na hodně % žiďáci co si z toho dělaj byznys.

     
    Komentář ze dne: 26.08.2009 07:53:01     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: tdi
    Proč by se nezdravili, řidiči autobusů se taky zdravěj ;-)

    Naproti tomu, škodovkáři se nezdravěj (snad by se mohli zadravit třeba MBčkáři, ale to už jsou veterány), je jich prostě moc, to by to na silnici vypadalo jak na diskotéce ;)

     
    Komentář ze dne: 26.08.2009 08:03:06     Reagovat
    Autor: Michal145 - Michal145
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: tdi
    Jó dřív to platilo taky na řidiče TIR (krále silnic) ale dnes jim to prasí ta verbež co i kolikrát nemá papíry.
    Není to tak dávno co tu v Chebu měl jeden nejmenovaný řidič busu soud.
    Já neblikám, mávnu. Diskotéku totiž jako rocker nerad. ;-)

     
    Komentář ze dne: 26.08.2009 08:07:07     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: tdi
    Nojo, na motorce můžeš mávat. Ale v autě mávání nemusí bejt dobře vidět (sklo se leskne atd.).

     
    Komentář ze dne: 26.08.2009 09:24:36     Reagovat
    Autor: Michal145 - Michal145
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tdi
    Mávat lze i v autě. Jako Alfista zmáčknu čudlík, boční okénko samo sjede a mávám. ;-)
    Je pravda, že u aut s kličkou je to otrava a může to i ohrozit řidičovu pozornost. (od roků výroby 65 jsem potkal jen jednu Alfici s kličkama) tehdy jsem si jí chtěl vyfotit - jako UFO, jehož výskyt je podobně častý :-))

     
    Komentář ze dne: 26.08.2009 09:33:54     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tdi
    No to sice jo, ale je to trochu nebezpečný, strkat za jízdy ruku z vokýnka, zvlášť když proti jede auto. (Viz. odpověď jednorukého Herrmana na otázku "vo tu ruku jste přišel za války?" - "ne, ale pamatuj si, že hajlovat z okna jedoucího autobusu je blbej nápad").

     
    Komentář ze dne: 26.08.2009 09:59:47     Reagovat
    Autor: Michal145 - Michal145
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tdi
    Dobrý :-))
    budu si dávat bacha, stačí mávnout jen u zrcátka (bez přesahu obrysů vozu)

     
    Komentář ze dne: 26.08.2009 10:20:28     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tdi
    Jako Trabantista jsem "mával" na ostatní Trabanty tím způsobem, že jsem za předním oknem ukázal otevřenou dlaň. Velikost čelního skla totiž jiný způsob nedovolovala...a i tak jsem si zakryl asi 1/5 plochy 8o)

     
    Komentář ze dne: 26.08.2009 10:58:20     Reagovat
    Autor: Jack - Jack
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tdi
    Se div. Ne každý má ruce velikosti lopaty ;o) Copak s trabantíkem, s tím byla sranda...

     
    Komentář ze dne: 26.08.2009 08:21:02     Reagovat
    Autor: Jack - Jack
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: tdi
    Co by se škodovkáři zdravili, když už se potkali ráno v servisu? :-)

     
    Komentář ze dne: 26.08.2009 08:33:55     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: tdi
    Proč by se škodovkáři potkávali v servisu? Resp. proč by se tam měli potkávat nějak výrazně častějc než jiný "-áři"? Protože škodovek tady jezdí nejvíc? To pak jo.

     
    Komentář ze dne: 26.08.2009 10:25:18     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tdi
    Ne, že je jich moc. To proto, že škodifky stojej za hovno. Neznám žádnou, se kterou by majitel nejezdil s vědomím, že někde něco nefunguje jak by mělo, ale "přece kvůli tomu nepojede do servícu...a nemá čas se na to podívat"

    Je to taková česká Dacia...a to Dacii nejspíš křivdím, když vím, kolik vydrží a jak vypadá.

    8o)

     
    Komentář ze dne: 26.08.2009 10:52:31     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tdi
    Ano, to bude tím. Není nad názor odborníka.

    Dacia je samozřejmě skvost techniky, vrchol kvality a etalon designu, to ví přece každý.

     
    Komentář ze dne: 26.08.2009 11:12:21     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tdi
    Dacia není skvostem designu, ale jejich přístup k katovaní kostů je mi o dost sympatičtější než u jiných značek.

    U Škodovky si sice dají strašně záležet na tom, aby v interieru nebyl vidět jediný šroub a podobných pitomostech a cenu pak stlačují šetřením např. na konektorech, provedení kabeláže, některých sensorech atd.

     
    Komentář ze dne: 26.08.2009 11:16:43     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tdi
    A kde je psano, ze na konektorech a sensorech se u Dacie nesetri?

     
    Komentář ze dne: 26.08.2009 11:21:16     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tdi
    Psáno nikde, ale co jsem to viděl, tak používají věci z doby, kdy ještě katování kostů rozhodně nebujelo tak, jako dnes.

     
    Komentář ze dne: 26.08.2009 14:31:39     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tdi
    Jo, třeba plechy bez pozinku:

    http://dacialogan.unas.cz/index_soubory/page0025.htm

     
    Komentář ze dne: 26.08.2009 11:22:38     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tdi
    No nevim, Dacia je auto, vyrobený s cílem dosáhnout nejlepší poměr cena/užitná hodnota. Některý logany docela slušně reznou.

    Komentář ze dne: 14.10.2009 08:41:59     Reagovat
    Autor: HonzaR - Neregistrovaný
    Titulek:Re Alfa
    D-fensi-zdravím, tohle Tebou trefně popisovaný divadelní představení svět-s epizodou hledání hobbycar- Alfa ,přece nemusí mít až tak tragickej přídech--zvlášť když kapsa není úplně prázdná..

    Tak na jednu stranu tomuhle článku rozumím,zvlášť pokud autor není Alfař- no na druhou stranu je to jen a hlavně -a především -o úhlu pohledu.
    147-a řekněme si to bez obalu-je dost často "nákupní taška" mezi Alfama, na jih od nás, a sehnat jí po paní středního věku ze "Špagetova" zachovalou není zas taková fuška..Kasle nehnije/ jen za předním zavěšením pozor/ -ale to se týká od 145 všech současných Alf..jde o to jak je na tom podvozek
    a podvozek stejně nejspíš bude prostě chtít částečnej repas tak jako tak,záludnosti nejsou- buď to vymlácený je nebo není..
    Motor T.S. je loterie vždycky..určitě 50 na 50 ...no po ženský to olítaný nebude,to se k červený nepodívá ani v Itáli
    Takže-pět let stará 147 z Itálie je normální a- při průměrný údržbě- slušně spolehlivý auto..
    Tohle auto si Alfaři kupujou na normální denní provoz do práce,kdy to auto musí plnit-většinou z finančních důvodů- obě role současně-běžnej provoz i hobby a je to od základu kompromis../Už filozofií výrobce /
    Pokud D-fens aktuálně jezdí 4 auta,přijde mi volba konfekce 147 v 1.8 jako hobbycar trochu nepochopitelná,
    Hobby pro Alfaře za těhle okolností /jízda jen a výhradně pro radost/bych viděl někde jinde -


    /Takhle to vidí skalní Alfař, pořádnej motor je Bussova V6, a nebo držák starej 2.0 T.S.8V s hliníkovým blokem..po generálce nezničitelnej.../

    Nadčasová Alfa pro hobby--
    -----75 3.0 Milano- , aspoň slušná silná zadohrabka,s fajnovou konstrukcí podvozku,cena bude časem postupně stoupat.a s pořádným diferenciálem ....
    -----GTV916- 3.0 nebo 3.2....kupátko s duší,v podstatě nekompromisní motokára s techničákem..se zvýšením výkonu ke 300 koníkům začíná te pořádná sranda
    buď turbo kit, kompresor, převrtat nebo razantní úprava vršku motoru...ale ani serie není žádnej passát..
    -----GTV916-- 2..0 TB V6....připravená slušně na úpravu výkonu ,není problém za pár kaček jí "osolit" a výkon okolo 250 koní jí sekne
    ----147 GTA..156 GTA.,výhoda -stáří konstrukce posledních let ,bohužel předohrab je jistou limitou pokud to má být opravdu sport,pak raději
    -----155 Q -2.0 TB s motorem z delty a třema diferákama na podvozku--nekompromisní hobby, výkon jde přitáhnout hooodně nahoru a s podvozkem s filozofií Delty
    se dá zažít srandy habaděj..
    ----GTV6-převrtat na 3.7 --tak tohle je ostrý řešení, s poctivým řešením zadního pohonu a výkonem okolo 350-400 koní. může být.ceněnou.legendou v kabátě 21.století
    ----Jinak snadný sranda řešení za pár kaček- je pořád145- stojí pár korun,motory T.S. /zvlášť 2.0/s ní cvičej slušně a zinkovaná kasle nehnije/pozor ale na spodek-i když ten není taky žádnej průser, podvozek je citlivější- ale repas "za babku", dá se zkontrolovat docela slušně i na vidlích nebo jámě
    a projížďkou..Přidřená za pár korun-generálka u klubovýho mechoše co to neojebe..a je to.......

    147,156 jsou na T.S 1.8-2.016V. prostě těžký, to je konfekce a opravdová zábava u těhle modelů začne až s V6.

    Alfa není žádnej démon, je to svižnější zábavný auto , většina měla konzistentní
    filozofii /zvlášť produkce do sloučení s Fiatem byl tah na branku/ a ani údržba pro člověka co provozuje 4 auta
    nemusí být tragédie--pořád to není masseratti , ale běžná seriovka -jsem na tom podobně..
    A i když T.S. byly v provedení 16V choulostivý na olej,
    pořád to jsou poměrně slušný mechanický konstrukce a
    po generálce na slušným oleji pojedou do roztrhání těla.

    Pokud bych chtěl nadčasovou Alfu tělem a duší ve 2.0 --tak jedině 75 T.S. 2.0 8V s blokem od Alfy, co pomalu nešel zkur..it, a po generálce budu mít
    točivý motor, pořádnej podvozek a legendu na dvoře, co bude cenově stoupat....

    Pokud bych měl fobii, koupil bych Alfu 145 přidřenou za pár peněz,s bezvadným podvozkem a kaslí za babku,cinknul Soběslavovi a nechal
    zrepásnout motor a pak by to bylo dlouho neproblematický normální ale pořád dost zábavný auto..

    Mám na Alfách nějakou tu stovku tisíc nalítáno a neviděl bych ten problém tak tragicky.,půlka těch řečí jsou tradovaný kecy..
    Alfa není pro úplnýho škudlila, ale pro toho, kdo šilhá třeba po masseratti 3200 atd, je to auto na vyblbnutí se slušným základem, kterýmu se "dá naložit" a finančně nevykrvácet.

    V našich podmínkách platí....
    Tlačit cenu dolů a peníze cpát rovnou do auta a nehledat "bezvadnej" kus, stejně jsou Alfy za pár kaček jen kvůli pověsti,tak toho využít,neposlouchat
    ty řeči zachovalý, bezvadný, bezproblematický..a udělat to auto sám../Samozřejmě že ne ve spolupráci s Imofou.. :-) /--od toho jsou kluby. :-)
    Prostě něco si to veme...

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.