|
Pridam dalsi sebeobranny prostredek - a to D-Fensem tolik milovany ofrout.
Z vlastni zkusenosti (na jedno predvolani na me vysypali 6 ruznych fotek z radaru a usekovek - ale ve vsech pripadech xicht byl nerozeznatellny, tudiz odlozeno). Pricina bude zrejme ve dvou vecech - spustena slunecni clona je od xichtu pomerne daleko a celkem dobre ho kryje (1), a kamery redaru jsou podle vseho zaostreny na vysku ridice v osobaku (2). Tuto domnenku mi potvrdil i kamarad co prevazne jezdi T5kou...
Btw, nevim jak je to v Melniku ci Budweisu, ale na Kladne pri jednani s urednikama mam pocit ze moc dobre vedi ktera bije, nijak na pilu netlaci a vubec maji takovy celkem vstricny pristup.
|
|
Je v tom caru papiru, co MU Melnik posila, pouceni o pravu odeprit podani vysvetleni? Pokud ne, pak je cele spravni rizeni z formalnich duvodu neplatne a rozhodnuti bude soudem pochopitelne bez zkoumani dalsich skutecnosti zruseno.
|
|
|
V zásadě jo (první naskenovaná stránka linkovaná z článku), i když ta forma je půvabná -- poučení o právech formou výhrůžky ... :-)
|
|
|
Nu, to je prave usmevne, jak magistraty vubec nepouzivaji moc zakonnou, nybrz moc plynouci z prirozene submisivity obcana (viz opice a banan nad zebrikem).
|
|
To bude ten přejezd kvůli kterému jsem kdysi na Mělníku neudělal jízdní zkoušky autoškoly - dle švestky jsem se dostatečně nerozhlédl před přejezdem. Tedy vlevo do kopřiv a vpravo do zelených vrat, která jsou vždy zavřená :-)
|
|
|
Ona prdel je, že povinností je před přejezdem, označeným pouze křížem a bez dalšího zabezpečení, zastavit a rozhlédnout se (tedy kříž je v tomto smyslu cosi jako značka Stop). To, že přejezd je dlouho mrtvý, nepoužívá se atd., nehraje žádnou roli. Co kdyby se po těch rezavých kolejích, zalitých do asfaltu, náhodou vyřítila mašina :-).
Město Mělník by mělo postavit k tomu přejezdu ploskolebce, který by vybíral i za toto porušení zákona. To bude peněz, ó jé...
|
|
|
Docela bych to té protekční bábě přál. Celý den brzdící a rozjíždějící se kamióny, za chvíli by tam vybrzdili slušné ďolíky, a z milých snímačů v asfaltu by akorát smutně trčely holé dráty ... :-)
|
|
|
Mne sa skor zda, ze kriz funguje iba ako vystraha a info o pocte kolaji. Zastavit sa musi iba ak je pod tymto krizom umiestnena STOP-ka.
Ak ten zavod (alebo co je za tou branou) nie je opusteny existuje teoreticka sanca, ze sa tam vlak objavi...
|
|
|
Je to tak, omlouvám se za dezinformaci. Nicméně povinností řidiče je ujistit se, že na takto označený přejezd může bezpečně vjet, což v mnoha případech nelze bez zastavení. Navzdory proklamacím, že správce dopravní cesty je povinen udržovat dobré rozhledové podmínky na přejezdu, se tak děje jen ztuha, někdy jsou přejezdy situované do terénního zářezu nebo v nepřehledném oblouku (nic z toho ale není případ mělnického přejezdu, pokud si dobře pamatuju místní podmínky). Vůbec přejezdy, označené pouze křížem, nemám rád, protože se na nich může lehce stát velký průser.
|
|
|
Já bych nicméně ČD resp. ČD Cargo raději nepodceňoval, se mnou už jeli i po náspu do pole ... ;-)
|
|
|
To je sice hezký, ale jestli si do toho pole předem nedali značku, tak přednost neměli. :-))
|
|
mel sem tu cest ucastnit se spravniho rizeni... slo o autonehodu kde nedoslo ke zraneni, jen ke skode na mem majetku a ja byl natolik hloupy ze sem privolal fizly (v blahove nadeji ze toho kkta co ujel chytej). Za bez dne dva mesice prislo predvolani z duvodu neprispusobeni rychlosti nahle vznikle situaci... No strucne receno rval na me ze sem jel aspon 130, doufajic ze se priznam, mel sem ssebou pravnika, ten tam jen sedel obcas mi poradil co rikat, ja stejne jenom porad dokola s ledovym klidem opakoval ze sem jel 90 (pravdou je ze sem jel, nevedel sem kolik mel sem plny brejle uhybat v protismeru leticimu kokotovi). No a kdyz sem se ani po ctvrt hodine nepriznal tak mu pravnik nadiktoval co ma napsat na papir a bylo vystarano.... A radsi litr pravnikovi nez korunu statu.... => bojovat se vyplaci - hlavne at to nemaj tak jednoduchy!
|
|
Tohle by se možná mohlo hodit těm, kterým přijde snímeček z nějakého úsekového měřiče v Praze a přijde relativně pozdě.
Někdy v listopadu 2007 mi přišlo od městské policie Praha oznámení o spáchání přestupku v tunelu Mrázovka (jel jsem 85 na 70) 2x v lednu téhož roku. S tím ještě jedno z Poděbradské ulice směrem do centra, kde jsem v dubnu 2007 jel 65 na 50. Měl jsem 2 možnosti:
jít se nabonzovat a vyfasovat tak 4 body, možná 6.
využít toho, že MP jsou dost líní a jeden se v davu ztratí.
Zvolil jsem druhou možnost a neprohloupil jsem. Předvolání jsem měl na konec listopadu a v tuto dobu jsem napsal, že jsem marod (to byla ostatně i pravda) a že chci nový termín. Písemně normální poštou. Na ten nový termín čekám dodnes a vzhledem k tomu, že od obou přestupků uplynula roční lhůta, tak se asi ani nedočkám.
Takže pokud vám přijde nějaký ten snímeček hodně pozdě, zkuste se omluvit z jednoho termínu a požádat písemně o jiný. Máte šanci, že ve větších městech se s vámi nikdo trápit nebude.
|
|
|
Nechat to vyšumět fungovalo kupodivu i za totáče. Jednou mne předvolala Veřejná Bezpečnost, kvůli nějaké maličkosti. Odpověděl jsem dopisem, že v ten den nemohu z důvodu ..., ať to přeloží na jindy. Už se neozvali...
|
|
Doporučuji pro zvýšení bezpečnosti na jmenovaném přejezdu troubit. Paní už bude vědět jak se radaru zbavit.
|
|
|
dobre namestku, dobre :o)
|
|
|
To se tam pochopitelně už dávno děje. Začali s tím řidiči náklaďáků a převzala to značná část řidičů osobáků. Už se tu o tom, myslím, taky psalo. Dokonce si na to stěžoval nějaký kokot z mělnické radnice. No, nějakou tu kočku nebo psa si dokáže vymyslet každý, ne?:-)
|
|
|
Jo, to výstražné troubení už propaguji od začátku co tam ta budka je, a proto, že vím proč tam je. V každém případě je to překážka v dopravě a je dobré na ni upozorňovat obousměrně.
|
|
Ještě tu je jeden level - SABOTAGE
Vhodné zejména pro dobře placené zaměstnance z velmi vzdálených končin. Optimální by byl dočasný pobyt v Austrálii :-D
Pokud budete mít s nějakou dámou/kolegyní, atd... (nikoli manželkou) cestu přes tento přejezd, posaďte ji za volant a vezměte to s hlasitým troubením alespoň šedesátkou.
Po obdržení obsílky se pak dostavte, odmítněte podat vysvětlení a požadujte proplacení souvisejících výdajů. Nezapomeňte si vzít neplacené volno (nechte si vystavit potvrzení o výši příjmů) a doklady o výdajích na dopravu (letenky, popř. velký TP).
Myslím si, že postačí pár úspěšných zásahů, aby systém zkolaboval pro nedostatek financí.
http://ekonomika.idnes.cz/soudkyne-poslala-za-kellnerem-policii-dovedte-ho- sem-pca-/ekonomika.asp?c=A080507_968122_ekonomika_pin[/odklaz]
|
|
|
No, myslím si, že existuje ještě jeden level sabotage, pracovně zvanej Brokovnice. Ale na to je tu ještě přiliš klidno. Ale takové 3 - 4 rozsřelené radary by firmu Czech Buzer přesvědčily, že některá místa negenrují žádoucí zisk.
|
|
|
IMO by jim to nevadilo, určitě je mají pojištěné.
Základ je přesvědčit města, že systém buzerbudek nemusí být nutně výdělečný podnik a naopak na něj můžou ošklivě doplatit. Představte si fakturu na 24 milionů za předvolání Kellnera...
|
|
|
A kolik radarů je tedy třeba zničit, aby se to nevyplatilo pojišťovně jim to pojišťovat?:)
|
|
|
Lidé jako Kellner se nepředvolávají, lidé jako Kellner si mohou dovolit dostatečně drzého právníka, který v okamžiku předvolánku "zneplatní", popřípadě jen zastrčí o několik řádů nižší částku do správné kapsy. Proto jsou lidé jako Kellner těžce v pohodě a biti jsou pouze slušní lidé, kteří na drzé advokáty a odpustky nemají dost peněz nebo žaludek.
|
|
|
Toto se bezesporu výsnamný příspěvek do otevřené diskuse na téma definice slušného člověka. Poměrně početná konservativní skupina již definovala slušného člověka různě, ovšem definice pomocí testu, že slušným je ten, kdo si něco nemůže dovolit, je medle slovem do pranice.
|
|
|
Slusny clovek nemuze byt predevsim predvolan za nejaky besvysnamny dopravni prestupek.
To at si vyridi chauffeur ve svem volnem case.
|
|
|
Chaffeura zapotřebí neustále jest, barone. Nechť se drzá služka vypraví na úřad onen, kde svoji prostořekost uplatniti může. Dáme jí za to nějaký ten tolar od cesty, však ona již pánům úředníkům srazí hřebínek.
|
|
|
Pošli radši Anežku volných mravů na úřad, anžto když oud ouřadův smilstva okusí, brkem svým zas pořádek zjedná...
|
|
|
|
Nerad bych ctěné pány jakkoliv odrazoval od šlechtných záměrů, ale upozorňuji, že v dnešní genderově korektní době najdou na úřadě spíše příslušnice vlhkého pohlaví. Anežka volných mravů má tedy pouze 4% šanci na úspěch ...
|
|
|
V tom případě tedy spatřuji jedinou možnost.
Povoláme čokomuže z reklamy na Axe, nebo na co to je.
Jestli už mu tedy mrduchtivé samice neulámaly všechny údy.
|
|
|
vážení pánové, mám procedurální připomínku.
musím konstatovat, že tato široká diskuse začíná vykasovat neřísený průběh. mysleme na cíl, a tím není nic jiného, než konsensuální shoda v klíčových aspektech diskutovaného thema. bude-li nadále besedování rosbředlé jak podsimní bláto, zabředneme toliko ve sračkách vlastní neschopnosti udržet thema.
tedy spět k thema - tušm, měl by se diskutovat obsah tklivé písně samr dejj si vweetch von 3 schwestern :o)
|
|
|
Smím mít jeden nejapný dotas\z? Co furt máte s těma essíčkama???
|
|
|
To se ani neptej :-D Ale zkracene receno - par lidi tady z nejakeho me neznameho duvodu hrooozne moc sralo, ze nekteri prispevovatele pisi konServativne namisto modernejsiho nekonZervativniho pravopisu. Kdyz nepomohly pokusy o vice ci mene agresivni domluvu, tak to nekdo, a tusim ze prave Aleff, zacal takto parodovat a zesmesnovat. Zpocatku to bylo mozna i docela vtipne, ale podle meho nazoru je toho uz presprilis, obzvlast kdyz se to objevuje i mimo to puvodni vlakno a uz sem takhle pise pomalu kazdy kdo ma do prdele diru :-(
|
|
|
ifosi, to, co jsi napsal je skutečně, ale skutečně jen vulgární skratka. každý konservativec ti musí potvrdit, že obrosení devalvovalo mateřský jasyk a ti, kdož ej uchovávají v hloubi svého srdce vyjadřují generelně prostřednictvím fraseologismů svooje vlstenectví a poměr k národním hodnotám. odvolávku jsi měl tedy směřovat spíše na JJ nebo roota, pilíře zdejší filoosofické platformy, kteří presentují důležitost ochrany soukromého majetku, sílu volného trhu a i USA coby vsor úspěšného společenského sřísení. jakéhoo zde v čr lse jen obtížně dosáhnout s ohledem na přítomnost tolika kryptobolševiků, levičáků a obecně vysokého % rosvracečů, sabotérů a fllákačů, kteří si navykli dojit socialismus a nerespektovat soukromý majetek, naivolný trh apod.
prostě se hluboce mýlíš, protože nejsi pravý konservativec a o neviditelné ruce volného trhu taktéž pochybuješ. myslím, že dva roky ve specialisoované jednotce v afgánistánu by ti dodalo sílu vzdorovat své vlatsní slaboosti a být hodnotnějším členem společnosti!!!! :o)
|
|
|
Ono to bylo na spadnutí. Začalo to narážkami typu "recenze (pro JJ recense)", až se to začalo parodovat tak nějak celkově.
Procz müslisz, zhe kurweni rodne mluwy sere spoustu liduch? Protozhe s toho boli oczi a blbje se to czte. A hargument, zhe to czist nemusim, plati beiderseitig.
Nehledě na to, že kdo jde cestou konservativisace jasyka, musí přijmout určité risiko srandiček ;o)
|
|
|
a to risiko musí přijmout medle
|
|
|
Neučiniv další opatření, mělť přijmout risiko.
|
|
|
risiko vidím v tom, že rigidita jasyka časem svého poušivateele scela odkloní od reality a sanechá jej jako cool v plotě mimo prširosený vývoj.
a sároveň vidím risiko v tom, že živelný rosvoj jasyka bes jakýchkoliv kontrolních a reevisníích mechanismů degradauje národní hodnoty do pro člověka nedůstojného a hnusného psaní jasykem typickým pro esemmes - skráceně SS.
|
|
|
Můj či rootův případný odklon od toho či onoho jsou snad naše věc. Pokud Ty představuješ realitu a přirozený vývoj, jsem rád, že jsem kůlem v plotě...
|
|
|
nepochopil jsi drahý JJ, o čem je řeč ani nemáš možnost tušit, co si předtsavuju/nepředstavuju, tak zůstań v klidu. toto je akademická disuze (pro tebe diskuse), a proto je zcela irelevantní (pro tebe nesmyslné) si personifikovat (pro tebe spojovat s vlastní osobou) zmíněná rizika (pro tebe risika). od velikána tvého typu bych spíše očekával hrdost na lpění na archaismech, nikoli však pocity křivdy :o)
god blless america!!!!
|
|
|
Nauč se alespoň rozlišovat mezi zvratnými a nezvratnými slovesy...
|
|
|
samozřejmě si to beru za domácí úkol, i kdybych dřel do konce života, vím, že nebudu takový jazykozpytec jako ty, alee na druhou sstranu mi hrozí niižší risiko výskytu hemeroidů. :o)
|
|
|
já bych řekla, že jste JJovi dobře posloužili, protože mě dřív to jeho psaní taky trochu vadilo, poté co jste tady předvedli tu žumpu, všechno odvolávám a těším se až si přečtu něco napsaného hezkou češtinou.
no nic, jen jsem chtěla říct, že už mě s tím serete a myslím to upřímně, ale když vás to furt baví . . .
|
|
|
To mi připomnělo, že tu kdysi kdosi poptával Chrám i tvrz. Je momentalně v nabídce na odklepnuto.cz (Pro jistotu:nejsem prodávající, již tam visí hodně dlouho, na aukru se prodávala nedávno za polovic a též se neprodala hned)
|
|
|
To jsem byl já! Dík za tip!
|
|
|
No je to zajímavý. Ale je fakt, že na jednu stranu je to takový rádoby vzdělaný. tak proč si z toho nedělat prdel, že jo. Ale nic se nemá přehánět...:o)
|
|
|
Jo, vlhké pohlaví na úřadech. Myslíš ty durch propocené halenky zn. Evona Chrudim?
|
|
|
ha ha ha
kde je evony konec
teď je všechno z číny či vietnamu či podobné lokace
|
|
|
Nepodcenuj sve nepratele.
http://yvonne.cz/
|
|
|
ty krávo.... to je jízda jako když jsem nastupoval do práce ,-)
to byly časy.... děvčata v zástěrách na nahých tělech... zlaté časy ,-)
|
|
|
Sandstorme, esli nevíš, kde má ženská pohlaví, tak te upřímě lituju :D
|
|
|
...a měštky, vlekoucí svá odulá pohlaví..
Jako bych je viděl, možná má Sandstrom jen rád Vančuru ;-).
A nebo to vidí ještě jinak:
Národnost ženská, pohlaví blond.
Proč litovat?
|
|
|
|
Nikoliv. Jen jsem poukázal na fakt, že byť jsme si před zákony rovni, v praxi se tak neděje. Jinak řečeno, nosil jsem dříví do lesa a prokázal opět veřejně svou naivitu a neznalost českých reálií.
Zrovna od Tebe, Sandstorme, bych čekal věcnou odpověď, ne tohle praštěné šišlání, co se tu v poslední době rozmáhá. Ať si JJ, OCS nebo jiní píšou formou, která jim vyhovuje, rozhodující je obsah, ne vzhled. Nemusím s jejich názory souhlasit (což se také často děje), ale pitvoření jejich stylu psaní je pod mou úroveň.
|
|
|
No, urednika zajimaji penize, kdere skrz jeho ruce odnekud nekam tecou. Lhostejno odkud kam.Pokud bude mesto kupovat radary za svoje kazdy mesic, pro urednika, ktery to zarizuje jen dobre...
|
|
|
Ano, další možnost je se nechat inspirovat v UK, viz stránka speedcam.co.uk, sekce vandalised Gatsos. Netvrdím že ničit cizí majetek je správné, proto je tedy třeba dát pozor aby od té hořící penumatiky nechytlo nic jiného..:o)
|
|
mno kdyz uz na to jdete takhle.... pokud se nemylim radary firmy czech radar vlastne radary nejsou, jde o piezomerice kde mericim zarizenim je nekolik piezo pruhu v silnici... majslik, kladivo a v noci pod rouskou tmy a pokud mozno i s diversi o kus vedle kdyby baba ten kram hlidala i v noci nejakej ten piezo pruh preseknout - videt to nebude a pokud radar nebude hlasit error tak na to ze radar nemeri jeste dlouho nikdo neprijde a az to budou opravovat tak zrovna tahle cast je na tom nejdrassi.
|
|
|
tak me ted napadlo ze sekyra bude mene hlucna a cela operace probehne znacne rychleji O:-)
|
|
|
Ale houby majzlík či sekera pane kolego. Máme 21. století, a kvalitní akuvrtačka je to, co hledáte :-) Do té předřezané spáry, zalité asfaltem vrták zajede jak nic, ani příklep by nemusel být potřeba.
Nevím, jak hluboko ten element je, ale alternativně by se dala použít okružní pila (opět akumulátorová) - tou projet škvíru a ze sensoru toho mnoho nezůstane.
Jen bych si nedělal iluse o tom, že na to nepřijdou moc rychle. Myslím, že takového oslíčka otřes se si magistrát, potažmo Czech Radar monitorovat bude.
|
|
|
a to vám to stojí za to? pojímat se s nějakejma akumulátorovejma přístrojema za provozu na silnici a riskovat život kvůli ..... čemu vlastně? protestu?
nedá se protestovat třeba nějak snáze?
|
|
|
A proč protestovat? Kdo dodržuje pravidla, ten se přeci nemusí ničeho bát. OMFG, do čehos' to duši dal?
|
|
|
inu,já už jsem kdysi proti čemusi zkusil zaprotestovat,taknějak peticí.... a zafungovalo to na radnici.
takže bych se o svoji duši nebál.
a kolikpak jste již sám ráčil zneškodnit těchto ďáblových budek? pochlubte se ,-)
|
|
|
Jo, ta možnost tu existuje, ano, eh, ale já mám jiný návrh. Trochu přitvrdíme. Čas vyjednávání vypršel. Říkejte si tomu extrém, ale navrhuji, abychom šli tvrdě a bez prodlení zaútočili skutečně masovou letákovou kampaní, a zatímco se z ní bude sbírat, nasadíme cirkusáky, alegorické vozy, pouliční divadlo a možná i dobročinné koncerty, ano? A pokud to bude málo, lituji, ale přijde čas triček.
|
|
|
Eh, má to jednu nevýhodu - zkratka je „K.L.I.T.O.R.I.S.“
|
|
|
.. 2nd level sabotage je to, že si člověk sežene bandu rómských spoluobčanů, popř. rusky mluvících jednotek a pošle je na kolejiště pod rouskou noci s dovětkem velkého zisku za vytrhané kolejnice odevzdané do sběru..
žádné kolejiště = díra v silnici = nutná oprava = vlastník kolejí na to sere = asfalt místo kolejí = žádné kolejiště = žádná buzer budka
|
|
|
Jednodušší řešení je vzít pár kýblů asfaltu nebo v nouzi betonu a koleje přes noc prostě zalít. Pokud budou skutečně nepoužívané, tak to vlastník nechá být a je možno podat návrh na PČR pro zrušení nesprávně umístěné dopravní značky.
|
|
|
Toto reseni je ale spatne protoze (protose?) neobsahuje zadne prvky positivni diskriminace...
|
|
mno zaseknout sekyru do asfaltu 3cm hluboko by nemuselo byt snadne, zalezi na kvalite asfaltu, ta vrtacka uz zni lepe a je jeste mene napadna... A vazne by me zajimalo na kolik by vysla oprava takto poskozeneho merice...
A proc? Protoze petici vydelecne cinny prvek nezastavis.
Asfalt je prilis drahe reseni.. snad jedine gumoasfalt (petilitrovej kbelik za kilo) a zatrit buzerbudku - tohle svinstvo dolu jen tak nedostanou mozna by se veslo na to ten kybl vylozene otocit a nechat ho tam... to to muzou pak uz jenom uriznout u zeme a dat tam novou.....
|
|
|
Zase tak drahá by ta oprava snímače nebyla - vzala by se flexa či okružní pila, odstranil by se asfalt a starý snímač z rýhy, dal by se tam nový snímač, pár litrů asfaltu a je to. IMHO tak hodina až dvě práce dvou lidí.
Co se týče ceny komponentů, tak nejdražší je na tomhle "radaru" optika a obrazový snímač. Pokud stojí někde v poli, mohou náklady na umístění (zejména elektrická přípojka) převýšit cenu vlastního zařízení. U skutečných radarů je nejdražší mikrovlnná část.
|
|
|
Mnohem lepší je vydolovat kousek drátu, rozříznout, přidělat na elektrody paralyzeru a na vteřinu ho zapnout.
500kV je bohatě stačí na likvidaci jakékoli elektroniky.
|
|
|
No nevím, kdybych to konstruoval já, tak tam na vstupu rozhodně udělám nějaké optické oddělení. A nevěřím, že lidi, kteří to opravdu konstruují, by to nenapadlo. To už by spíš stálo za pokus pustit tohle napětí do napájecího obvodu, ale i to budou mít dle mého názoru nějak ošetřeno.
|
|
|
Ano, optické oddělení se dělá, ale 500kV je opravdu, opravdu hodně. Běžně přeskočí 10cm mezeru, takže ani optika vám nepomůže, jiskra ji buď prorazí nebo objede.
|
|
|
Paralyzér dle mého názoru nebude tak tvrdý zdroj napětí, aby do obvodu vybaveného patřičnými ochranami (transily atp.) dodal výstupní napětí, které má normálně "na prázdno" a už vůbec není schopný dodat výkon potřebný ke zničení správně dimenzovaných přepěťových ochran.
Tipuji, že pokud by se vůbec něco zničilo, tak to budou maximálně vstupní obvody. Záleží samozřejmě, jak je celé zařízení konstruované ...
|
|
|
Ono v praxi stačí prorazit jeden kondík nebo tranzistor a je hotovo. Prostě to nefunguje, takže výměna zařízení.
Jinak pro zvýšení efektu postačí nechat mezi drátem a elektrodou cca 1cm mezeru. Pokud to jiskří, musí proud někde procházet.
|
|
|
To už je v tom případě jednodušší uspořádat noční střelecké cvičení držitelů dlouhých palných zbraní. Tedy jednoho držitele. Dvě tři rány z příhodně zaparkované dodávky :-))
|
|
Dfensi, vybízíš k diskusi, tak tady ji máš.
Je vidět, že jsi mnoho správních řízení neabsolvoval. Tam jsou ti různé LEVLY naprosto k ničemu. Skutečnost předčí ty nejčernější myšlenky. Uvedu dva svoje příběhy u kterých ve své podstatě jde o hovno.
Se svoji přítelkyní jsme se v roce 2004 rozhodli naši dvouleté dceři koupit auto. Zapsání na magistrátě pohoda. Po asi dvou měsících přiběhla přítelkyně domů celá rozradostněná, jakou mi ušetřila starost. Volali ji z magistrátu, že dvouletá dcera vlastnit auto nemůže a že je třeba to změnit a že nejlépe bude, když bude provedena zadarmo změna na ni. A tak svolila. Je to mladý nezkušený bojovník a úřednickou lest neprokoukl. No nezmohl jsem se ani k tomu abych ji dal přiměřený kartáč.
Události jež následovali jen v krátkosti.
Zahájení správního řízení.
Vydání správního rozhodnutí se stupidními závěry potvrzující předešlé kroky.
Odvolání:
Potvrzení správního rozhodnutí se stupidními závěry potvrzující předešlé kroky.
Správní žaloba.
Absolvování dvou opatrovnických soudů.
Kupodivu po asi třetím vysvětlení soudkyni, uvedení asi pěti příkladů, opatrovnická soudkyně svolila, že je to v zájmu dítěte.
Zamítnutí Krajským správním soudem, pro nevyčerpání všech správních možností stěžovatelem- dcerou.
Přidělení zástupce z řad advokátů pro kasační stížnost. (Dvouletá dcera jaksi prostředky nemá.)
Kupodivu přidělení zástupce advokáta proběhlo.
Již jen z povzdálí sleduji:
Nový opatrovnický soud. Ten již absolvoval zástupce.
Očekávání rozsudku Nejvyššího správního soudu a nová anabáze zase směrem dole.
Odhaduji, že se toto dřív jak za deset let nevyřeší.
Druhé správní řízení později.
NAKONEC NÁVRH ŘEŠENÍ.
|
|
|
No já bych tedy spatřoval jistý rozdíl mezi řízením, které ráčite popisovat Vy (vcelku souhlas, že právní kroky, zahrnující nezletilé jsou v ČR neskutečná pakárna) a víceméně standardním a mnohokrát vyzkoušeným správním řízením kvůli nějakému radaru.
Vězte, že těch správních řízení, resp. pokusů o ně jsem již pár zažil a většina zde popisovaných postupů při správné aplikaci funguje. Konkrétně v tomto článku uvedené levely 1-3 jsou vcelku spolehlivé (v případě levelu 3 velmi záleží na okolnostech).
|
|
|
v tom případě by se měl jako forma odporu sahrnout i pacisismus ve formě, jakou praktikovali duchoborci, tj. aktiivně s úřední mocí bojovat, vyhasovat do vsduchu vládní budovy - ovšem pouse v době, kdy tam již nejsou orgány moci úřední, aby nedošlo ke strátám na životech.
|
|
|
Ale to zas jó, zatím hraju level 1 až 3, i když 3 jen v nedopravních věcech. Navíc popsané game trix jsou dost triviální, to je naprostý základ :)
Problémy s úředníky jsou dva: 1) Oni sami se zákonných postupů nedrží, ale stanovují si své vlastní tak, aby byly pro ně maximálně pohodlné 2) mají utkvělou představu, že pro udržení chodu státu a veřejného pořádku jsou nezbytní a proto mohou zákony porušovat nebo alespoň výhodně interpretovat.
Pokud se jim v potrubí objeví nerealistický požadavek, např. přihlásit auto na dvouleté dítě, první, co je napadne, je že to prostě NEJDE!. Hned si dají 1+1 dohromady a usoudí, že se jedná buď o manévr před exekutorem nebo manévr před jimi samými (kdyby autem dítěte spáchal dospělý přestupek). Osobně si myslím, že i když dítě automobil vlastnit může (IMHO na to stačí kupní smlouva, pak je auto jeho, na koho je registrováno, to je jiná věc), že úředníci budou klást něčemu takovému tak dlouho překážky, až dítě dosáhne požadovaného věku. Říkejte tomu třeba zvůle.
Razím jinou filozofii ve styku s úřady, totiž pasivitu a nespolupráci. Když někdo záměrně provokuje aparát nerealistickými a komplikovanými požadavky, nemůže očekávat nic jiného než problémy. Proti dobře dávkované ignoranci je však aparát bezmocen. Sice občas křičí a kope nožičkama, ale ve finále to skončí tím, že zatáhne ocásek a najde si snazší cíl, třeba nějakého vohnouta.
|
|
Druhý příběh.
Na začátku roku 2003 jsem trochu popíchl magistrát a jeho představitele na dopravě. Pitomce vcelku nemám rád a pitomce úředníkovi to dám patřičně znát. Jsem si vědom, že mají zbraně jak mi to sakra oplatit.
V tom okamžiku jsem se zpožděním odevzdal SPZ do depozitu u dvou aut. A tak bylo zahájeno správní řízení pro neplacení pojištění odpovědnosti.
Nu což, jsem zvyklý, že pitomec úředník vcelku není schopen zvládnout správní řízení v zákonných mezích a tak nebývá problém je nachytat na postup.
Začátek byl vcelku dobrý, nejprve odpadlo jedno auto, a i s druhým to vypadalo nadějně. Leč předešlé události magistrátním úředníkům hnuly žlučí a tak nakonec padlo správní rozhodnutí - vinen přestupkem. A pokuta 5000.
Tahanice s odvoláním. No i zde se vcelku ve značné míře nacházejí pitomci. Po několika zrušení předešlých rozhodnutí se nakonec usnesly na tom, že správní rozhodnutí je správné a potvrdili předchozí verdikt. Trochu mi z pokuty slevili. Asi za moji urputnost.
Správní žaloba.
Po asi třech stáních a dodání nezpochybnitelných argumentů na nesprávný postup správních orgánů, soudkyně žalobu zamítla s naprosto nesmyslným odůvodněním.
K tomu následovala exekuce a si za 15000.
V současnost očekávám výsledek kasační stížnosti.
Pomiňme skutečnost zdali jsem v právu nebo ne. Proti úřednické mašinerii, pokud CHCE vydat odsuzující rozhodnutí jsi ve své podstatě bezmocný.
|
|
|
Existuje takovy figl - staci vozidlo odhlasit na nejakou osobu, ktera to na sebe nebude prihlasovat. Zustane tzv v poloprevodu, zadna pojistka, zadne starosti. Nebo i kupni smlouva s kopii plne moci k vyrizeni prevodu...
|
|
|
S tímhle fíglem ovšem s vozem nemůžeš jezdit.
Auto je sice převedené na někoho - nicméně není přihlášené k provozu, toť vše.
Žádnej polopřevod.
Navíc nerespektuješ zákonnou desetidenní lhůtu...
|
|
|
Auto v podobném "mezistavu" jsme provozovali asi rok (jezdila tím rodina a kamarádi v ČR), uzavřeli jsem na něj pojistku, prošlo technickou.... Podotýkám, že to nebyl úmyslný trik, ale prostě se to tak semlelo. Během té doby jsem bylo auto s různými řidiči několikrát kontrolováno PČR a nikdy nikde žádný problém.
Nemám ten zákon nastudovaný, ale měl jsem za to, že desetidenní lhůta se vztahuje na povinnost původního majitele nahlásit změnu majitele (tj. tzv. "odhlášení na někoho") a že na registraci novým majitelem tam lhůta není.
|
|
|
|
V zákoně se praví, že pokud hodláš provozovat vozidlo na území ČR, jsi povinen vozidlo přihlásit k povinné registraci.
Lhůtu jsem tam nikde neobjevil.
|
|
|
Ovsem mezi registraci a prihlasenim je rozdil. Vozidlo je zaregistrovane okamzikem co mu byly prideleny regstracni znacky a provedeno prvni prihlaseni.
|
|
|
Auta v podobnym mezistavu už se delší dobu nemůžu "zbavit". Koupil jsem auto, bylo na mě "odhlášeno", a než jsem se dostal k tomu abych ho přihlásil atd, tak z něj zbyla hromada šrotu která mi teď překáží na zahradě. Nemůžu ho nechat "ekologicky zlikvidovat", protože neni v přihlášený na mě a s kupní smlouvou likvidační firmy jaksi neumí pracovat. No a přihlásit to nejde, protože ta kupa šrotu neprojde technickou ani na tý nejpochybnější STK. Takže to zřejmě rozřežu flexou a odvozim do šrotu ...
|
|
|
Coze? Spravni rizeni za neplaceni povinneho ruceni? To vas bez nej nekde chytili? Nebo jste nevypovedel pojistku? Jedno z mych aut nemelo povinne ruceni nikdy, za celou dobu, co jsem ho provozoval, uspora byla v konecnem efektu vyssi, nez cena vozidla a nikdy se po tom nikdo nepidil... Kazdopadne po teto zkusenosti zajiste chapete, ze byt presvedcen o sve pravde u spravniho rizeni nestaci, cele to je komedie, v niz je uz predem rozhodnuto a jedine spravne reseni je takove spravni rizeni zmarit.
|
|
No a jak z toho ven.
Založil jsi OSBID. Vcelku jsem se chtěl angažovat, neb ve správním řízení mám mnohaleté a mnohačetné zkušenosti. Mám mistrovský kousek který se táhne již něco pes deset let. Nejsem kverulant co si stěžuje na bezpráví tohoto světa. Jsou to pouze moje osobní události s nimiž nejsem ochoten se smířit. Nežiji tím. Jen sveřepě odpovídám a poukazuji na nesrovnalosti.
Po přečtení příspěvků zakladatelů jsem usoudil, že je OSBID mrtvě narozené dítě. Tyto pokusy s nepolitickou politikou dobře známe od jeho zakladatele PRAVDY a LÁSKY. Krom toho, že se vyleje trocha zlé krve se nic jiného nezmění.
Není možné politická rozhodnutí ovlivňovat nepolitickými kroky. OSBID může nanejvýš upozornit na nesprávnost v jednotlivých případech, ale nic víc. Pokud by se mělo něco změnit, pak jen ustálenými politickými postupy.
Můžeme zde žvanit do nekonečna, ale nic to nezmění. CHCEME -li něco změnit nezbude, než se utkat tam kde je k tomu prostor. A ten prostor je politika-parlament.
DFENS čte vcelku asi 30000 příznivců. Tolik členů nemají ani některé politické strany. Zkusme tedy jít obvyklou cestou ovlivňování politiky.
|
|
|
obvyklou cestou? A jak udelame sbirku na uplatky? zalozime konto a az se tam nashromazdi dost tak preplatime czech radar???
Kdyz uz bojovat takhle tak na vice frontach ne? Napada me predstava kdy sira verejnost hlasite nesouhlasi, je caste znemoznovani funkce radaru a to bude jiste mnoho lidi stvat a pak se obevi nekdo kdo se s nima o tom zacne bavit a treba se to nejak dohodne protoze bude verejne prani to resit dost hlasite slyset...
Dalsi napad je konkurovat soucasnemu zastupitelstvu ve volbach a netajit se planem zrusit radar - jako motivace to postaci...
Ale porad tu musi byt hlasity nesouhlas pokud mozno podporovan horicimy radary :-D
|
|
Kolik by tak stala cedule s napisem ve smyslu 'na prejezdu je radar, dodrzujte predepsanou rychlost' umistena na soukromem pozemku? Bylo by to legalni, nenasilne a ucinne.
Boj za odstraneni radaru by mohl pokracovat a tak, jak by ustaval privod penez, opadlo by urcite i bojove nadseni uredniku.
|
|
Pokud se chcete zasmát, nebo spíš zděsit jak lidé slepě obdivují MP (konkrétně Štětí) tak doporučuji zdejší diskusy, kde jsem si dovolil zkritizovat ředitele MP za to, že jeho svěřenci měřili současně s cedulí v místech kde není ani chodník ani nic. Na to jsem byl panem velikým vůdcem MP označen dokonce za lháře že jejich sbor je mírumilovný a tohle by nikdy neudělali :
http://www.steti.cz/component/option,com_joomlaboard/Itemid,208/func,view/id,2570/catid, 23/
|
|
Na zacatku diskuze nekdo psal o troubeni pred prejezdem aby poprudil babu - prisl mi to vtipne a k pousmani - mohlo by to byt ucinne jen sem si nedokazal predstavit ze by to nekdo praktikoval a dnes jsem obevil ze pry ano mno a v me hlave se zrodila strasliva myslenka - dokazete si predstavit ze by se troubilo u vsech radaru firmy czech radar? A u usekoveho mereni protroubit cely usek? Je to takove brani rukojmi v podobe okolnich obyvatel, ale za dostatecne ucasti si myslim ze se timto muze neceho dosahnout, ikdyz priznavam ze protroubit kilometrovy mereny usek (ci za nedlouho celou D1) je skutecne zverstvo, nemluve o tom ze by to klakson nemusel vydrzet (nekteri vyrobci nedimenzuji klaksony pro trvaly provoz). Ale na takovychto mistech jako je melnik ci mecholupy a podobne je to dle meho nazoru zcela na miste...
|
|
|
to je na místě asi jako řvát po fotbalovém zápase na celé město,aby si výhru/prohru náležitě vychutnali i ti,které to nezajímá.
myslíte tu ideu vážně,nebo si jen děláte hloupou legraci?
|
|
|
Mno v pripade melnika si myslim ze by nebylo od veci tu babu pekne poprudit...
Globalne asi ee to by se mohlo obratit v opak kyzeneho ucinku, nicmene jakozto forma protestu je pul dne troubit ucinejsi nez poskakovat s transparentem...
|
|
|
no já si pořád myslím,že účinnější je jít se skupinou spoluobčanů na radnici a požadovat zrušení přejezdu.
(tedy pokud tam opravdu nic nejezdí)
|
|
|
Nj jenze jim to vydelava a zdrejme budou i nejak vazani smlouvou s czech radar, takze si myslim ze by ta skupia musela byt podporena minimalne vidlemi a palisadou pod okny...
btw universalni navod nam prinaseji i tri sestry viz http://www.youtube.com/watch?v=tm4yGvK5AiY
|
|
|
"Pane ridici proc jste tady troubil?"
"Ja jsem netroubil, to ten vlak."
"Ale pane ridici, jaky vlak? Tady vlaky uz nekolik desitek let nejezdi"
"Aha aha a proto jsou tady ty koleje, rychlostni omezeni a radar"
Kdyz pri prijezdu k prejezdu troubi vlaky, proc by nemohly i auta.
|
|
|
Pozor ovšem. Vyhláška zcela jasně říká, že troubit se ve městech smí jen v případech bezprostředního ohrožení života (možná i majetku). Takže jediným výsledkem troubení by (kromě nasraté baby) bylo, že by si k přejezdu stoupl MP a kasíroval ještě za troubení. Plus, během týdne by následovala patřičně zprofanovaná reportáž TV Noha o tom, kterak zločinní piráti silnic terorisují místní obyvatele nadměrným hlukem.
Ikdyž samozřejmě existuje alternativa generátoru mechanických oscilací nainstalovaného mimo karoserii automobilu - tedy klakson (či trumpeta) v pařátě. Za to se IMHO pokuta dávat nemůže, anžto netroubí ani auto, ani řidič, ale spolujezdec.
|
|
|
Hehe, vzpominam si na jeden rozhovor s prislusnikem PCR:
"Pane ridici, proc jste troubil?"
"Ja jsem netroubil."
"Troubil!"
"A vy jste mne videl, jak jsem troubil?"
"Jiste, videl!"
Huronsky smich a od spolujezdce "Tak to se jdi nechat vysetrit, ty vole, kdyz jsi ho videl, jak troubil!"
Samozrejme policajt zrudnul, pak mu to postupne doslo, co placnul za blbost a radsi se ztratil...
|
|
|
Jaká vyhláška to říká konkrétně? Pokud vím, tak troubení upravuje zákon (oblíbená 361), který hovoří v paragrafu 31, že "Je-li to nutné k odvrácení hrozícího nebezpečí, dává řidič zvukové výstražné znamení." V tomto případě upozorňuju potencionální přijíždějící vlask, ať laskavě dává bacha, nebo z něj udělám se svým Saxem zbořeninu..:-)) Nee, vážně, tady lze použít v podstatě jakoukoliv výmluvu, včetně té, že jsi houkal na dotyčného poldíka, ať omylem nevkročí do vozovky. Hrozící nebezpečí je natolik vágní pojem, že na jeho základě může jen těžko dát poldík pokutu (koneckonců, VY se snažíte jet bezpečně a on by Vás za to měl pokutovat - to by se jisté komerční televizi určitě nelíbilo, jak policejní zvůle roste). Další možností samozřejmě je před přejezdem zastav it, párkrát protůrovat motor (funguje hlavně u super tuning cars s prorezlým nebo provrtaným výfukem), což by dotyčnou dámu také jistě moc potěšilo.
|
|
Troubit u RADARU je sice krajní řešení, ale je. Má svoje nesporné zápory.
Daleko efektivnější, a zde by mohl OSBID sehrát stěžejní roli, je udeřit na místě kde je spojenectví czech radar a samospráva nejzranitelnější.
Hromadné stížnosti a žádosti o zahájení správního řízení se sebe více demagogických a absurdních, až pitomých důvodů. Pokud by se podařilo najít alespoň 200 účastníků, musí to samosprávu položit. Snad by pochopili, že si to nepřejeme.
Pokud někdo věří, že se symbióza czech radar a samosprávy neuskuteční je na velkém omylu.
Dovolím si drobnou statistiku:
Z jednoho průzkumu provedeného v USA vyplynulo následující:
2 % objednávek jsou provedena při 1. kontaktu
3 % objednávek jsou provedena při 2. kontaktu
5 % objednávek je provedeno při 3. kontaktu
10 % objednávek je provedeno při 4. kontaktu
80 % objednávek je provedeno při 5-12. Kontaktu
Po desáté návštěvě czech radaru samospráva svolí A KAŽDÁ.
|
|
Pouzivam auto napsane na dceru, ktera studuje na druhem konci republiky.
Byl jsem obdarovan botou. Po zavolani na Mests.pol. jsem byl dotazan na obcanku a bota byla odstranena. Na otazku, zda jsem si vedom prestupku, jsem odpovedel zaporne a byl jsem tedy predvolan. Pristi tyden ve stredu bych teda mel jit vysvetlovat.
Nedalo by se z toho vykroutit (?) kdyz :
a/ nejsem majitelem vozidla
b/ nelze dokazat, ze jsem, na zakazanem miste zaparkoval (nikdo, ani kamera me nevidel)
Nikdo se me neptal, jestli jsem tam zaparkoval, nebo tohle vozidlo ridil, nebo tak.
Ani klicky jsem od nej nemel....
|
|
|
Tam se neni z ceho vykrucovat. Proste jsi toto vozidlo na uvedenem miste nezaparkoval, a v dalsim v souladu s par60 odmitas vypovidat. Konec, odlozeno.
|
|
|
Ach jo, zkratka bum a bum. Nečtu, nezajímám se, zato mistrně střílím od boku.
Je třeba rozlišit, kdy a kdo podle jakého zákona postupuje.
Anilin byl předvolán městskou policii. (Aspoň tak píše) V tom případě městská postupuje podle 553/1991 Sb.
Ona to zatím jen zjišťuje. "(1) Strážník je oprávněn požadovat potřebná vysvětlení od osoby, která může přispět k objasnění skutečností důležitých pro odhalení přestupku". Ona ten přestupek teprve odjasňuje.
Teprve v okamžiku kdy již zjistí přestupce, zahájí správní řízení podle přestupkového zákona 200/1990 Sb.a správního řádu 500/2004 Sb. Až v tento okamžik bych mohl jít na §60. Ale v ten okamžik jsem již přestupce v řízení a tento paragraf ignorovat je mi vcelku na převeliký kulový ignorovat.
Aspoň neškoď.
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2007081101
|
|
|
No, budu vdecnej pokud uvedes zakonnou normou v souladu s niz ma MP pravo vubec nekoho predvolavat.
Jinak plati vse co jsem napsal, maximalne se to muze obozatit o mily usmev do xichtu urednikovi pri vete "ja to nebyl"
|
|
|
A maly PS:
nevim kolikrat jsi cokoliv resil ty, ja byl podavat vysvetleni apod 12x za poslednich 7 mesicu. V 11 pripadech odlozeno, v 1 pripade jsem podal odpor proti rozhodnuti, nejspis se to promlci.
|
|
|
Andreji, na to mám vždy jen jednu odpověď.
Dále od BLBA dále, neb vás potká neštěstí nenadálé.
|
|
A existuje vůbec "papírově" ten přejezd?
Pokud byla vlečka úředně zrušena, přejezd neexistuje, i kdyby v asfaltu bylo třeba 10 kolejí.
|
|
|
Jste si tím jist? Já to sice konkrétně nestudoval, avšak mám obavu, že náš právní řád je postaven přesně opačně: pokud tam ouřad zapíchl odpovídající značku, přejezd (z hlediska povinností řidiče) existuje, byť i by široko daleko nikdy žádné koleje nebyly...
(Přesně, můžete pak podat nějakou stížnost a časem možná bude ouřada nucen značku odstranit; dokud tam však značka je, potud můžete platit pokutu za nedodržení rychlosti.)
Že je to celé prvotřídní hovadina, o tom není sporu; značky by bylo třeba šmahem zrušit, a to tak, že všechny. Pochopili už to dokonce i Pšonkové; akorát my halt máme Langera.... :(
|
|
|
Pokud by tu znacku ale nekdo neznamy odstranil, tak tam fakticky nebude... a do doby, nez se tam objevi nova, asi ani uredne :)
|
|
|
citace:
železniční přejezd je místo, kde se úrovňově kříží pozemní komunikace se železnicí, popřípadě s jinou dráhou ležící na samostatném tělese, a označené příslušnou dopravní značkou
Já to chápu tak, že dráha a zároveň značka implikují přejezd.
Dráhou ty x let nepoužívané kolejnice nejspíš budou...
|
|
|
Imho pokud úřad vlečku zrušil, ale ponechává tam značky a na základě jejich nerespektování vybírá pokuty, tak jde o zneužití pravomoci veřejného činitele jak vyšitý :)
|
|
Aniline, DFENS zde sepsal kuchařku právě k těmto účelům a je funkční na 90proc případů a taky i na ten tvůj.
Ale jak známo, návody k použití se čtou, až když vše ostatní selže.
Jediné co nenapsal, je, aby si každý pravdivě odpověděl, jak je psychicky odolný právě v těchto okamžicích. Ono je to na úřadech vždy tak trochu o nervy. A ne že ne.
Krom jiného a to taky nebylo nikde zmíněno, nejsem povinen si cokoli pamatovat. Při vstupu na úřad se moje IO okamžitě sníží na 60. Pouze jsem povinen vypovídat pravdu. A osobně vždy když se mne na něco úředník zeptá má katastrofální výpadek paměti.
Předně "byl jsem tedy predvolan" jak, písemně, nebo jen řekli přijď. Krom jiného, na zvolený postup měšťáci nemají právo. Pokud to byla jen ústní výzva, tak na tu je možné úspěšně zapomenout.
Pokud budou chtít někoho potrestat, musí najít viníka přestupku. A to se budou snažit s tvojí pomocí udělat. Tedy uvrtat tě do toho.
Možná nejvhodnější postup pro člověka neotužilého je zvolit postup - převeliký zájem pomoct a přesto se na to z vysoka vysrat.
Patrně bych jim napsal omluvný zdvořilý dopis, že jsem mimo bydliště a k mé lítosti tak na tři měsíce. Ale, že pokud budou chtít zvolím si zástupce, jež se dostaví podat ono vysvětlení. (Asi to chtít nebudou. Pokud ano nastupuje DFENS varianta. Zástupce na druhé straně světa.) Podle okolností bych to několikrát zopakoval. Pokud by neochladli, tak bych se po delší době dostavil a s nebývalým zájmem jim pomoct a , no ta paměť, mám toho tolik atd.
Nepředpokládám, že by nějaký měšťák byl duševní gigant, ale co když. Tak pozor, může na to jít oklikou. Kde jste byl ráno, čím jste jel atd.
Takže nevím, neznám, neumí. Vždy se zájmem pomoct a mile.
Dej nám vědět.
|
|
Ahoj vsichni,
chtel bych zde poprosit o radu. Byl jsem predvolan k podání vysvětlení na MP za "parkování v zeleni".
Situace je takova ze jsem zadnimi koly najel na travnik pred rodinnym domem mych rodicu nekdy v lednu a nejakej aktivni MPik si to asi poznamenal. Jeste pro poradek bych dodal ze o tu zelen se primarne staraji moji rodice, v lete ji sekaji, vysazely tam nejake kvetiny atd.
Tudiz moralne bych se mel zodpovidat jim a ne mestu.
A ted dal, v hlave mam samozrejme plan se vymluvit ze nevim kdo tam to auto zaparkoval, ze ho k dispozici ma otec i matka a ja si opravdu nepamatuji kdo tam 7.1. parkoval ( v te dobe jsem jeste bydlel s rodici, takze je to castecne i pravda:) ). Ale mohl by mi nekdo poradit nejakou presnou citaci kterou jim tam budu omýlat dokola? Predem dekuji vsem za odpovedi
|
|
|
čí je pozemek na kterém je ta zeleň. Vyjímky ze zákona povoluje majitel, takže pokud bys donesl potvrzení že ti majitel povolil na té zeleni stát tak MP utřou. O nás to alespoň takhle dopadlo - policie začala rozdávat bločky za stání podél obecní komunikace na neupraveném "chodníku" zjistilo se že není zápis na katastru o převodu na obec, tak osoba na kterou ten pozemek byl zapsán napsala potvrzení a policie měla smůlu.
|
|
|
Ten pozemek je bohuzel ve sprave TSK, cili majetek obce.
|
|
|
no já bych zkusil omluvu.
jednou jsem nechal stát auto na zákazu stání,našel jsem lístek za stěračem... přijdu na policajti a povídám:"omlouvám se,provedl jsem,ale polepším se ,-)"
a policajt městskej řekl:"tak to smáznem"
a bylo.
|
|
|
nebud lenivy a precitaj si FSM, naco ich asi tak dfens s rootom pisu? :-|
|
|
|
Obecně, parkování v zeleni(jakékoli) je přestupek.
Pokud se chci omluvit, ve své podstatě sděluji, že jsem vinen a že skutek se stal. Tím dávám možnost o sobě nechat rozhodnout. Vcelku bych se divil, pokud bych v této fázi přišel na úřad, že by nad tím mávli rukou.
Pokud to nemají zdokumentovaný jsou vcelku v háji a pokud se nepoložíš jsou v podstatě bezmocní.
Musí najít člověka. Oni se mohou jen domnívat, že jsi to ty. A pokud neřeknu ANO jsem to já, nebo mi to nedokážou, objasňování končí.
Zásadně osoba blízká je vždy funkční, leč je to profláklý postup. Zadělávám si na problémy v budoucnu.
Spíš je asi vhodnější postup zdržování, -získání času na zapomenutí.
Pokud nemají svědka, nebo nebyli dva - pak NIKDY jsem tam NEBYL, nevím o čem mluví. Určitě jsem byl na druhé straně republiky, atd.
Pokud připustím že jsem tam byl, už je to důvod ke spekulacím.
Asi by to chtělo uzavřenější komunikační prostor k těmto účelům. Je třeba znát více podrobností a podle toho volit "vhodný" postup.
|
|
|
a teď si položme otázku:
co udělá "správný hoch"?
tyto články přece čtou samí "správní hoši",kteří ctí majetek.a né nějací "zmrdi" nebo snad nedej bůh "vohnouti"
dle mého soudu "správný hoch" zeleň nerozjezdí,protože rozjezděné vypadá hůř,než nerozjezděná.
taky proto,že nechce rodičům způsobit žal.
zaparkuje někde jinde a ten kousek dojde.
pokud už takovou prasárnu udělá,tedy chybu uzná a pokutu zaplatí.
hledat,jak se tomu vyhnout,není to známka "zmrdismu" či "vohnoutismu"?
|
|
|
Omyl. Spravny hoch si napred zjisti, zda dotycna zelen patri soukromnikovi nebo statu. Patri-li soukromnikovi, na zelen nevjede, neb cti soukrome vlastnictvi. Ovsem pokud je zeleny placek v drzeni (pochopitelne zlodejskeho) statu, tak tam zaparkuje bez jakychkoliv vycitek. :-)
|
|
|
aha.
a městské je skoro státní.a zákaz vjezdu na městskou trávu je dyskrymynace more.
vlastně to má logiku.třeba když jedu soukromým taxíkem,tak se v něm chovám jako člověk,ovšem když náhodou vlezu do vlaku,tak to tam rozmlátím a pomažu hovnem ,-)
|
|
|
Mno kdyz z toho travniku sjedes bez hrabani tak to travnik prezije... To by totiz clovek obcas nezastavil nikdy.
Mesto si na tomhle casto zaklada a tak v zime prudit ze to chce chodnik posypat - vsak chodik je mesta at se stara, v lete ze to chce travnik posekat - je mesta tak at se stara - za chvili si zvyknou a sekaj a sypou dobrovolne...
Pak se clovekovi tolik nekrouti xicht kdyz to hlidaj MP, me teda jeste nechytli, ale byl jsem svedkem nekolika pristrizeni kamarada ktery na to mel smulu, vzdycky to koncilo u kila pokuty a myslim si ze tady nema smysl se nijak hadat - cas ktery tim ztratite je cennejsi nez to co uhadate - jak se to necha dojit do spravniho rizeni tak uz je to drassi. Tam samozdrejme zatloukat bo jesi nemaj vasi fotku (maximalne budou mit fotku auta) tak nevite kdo ho tam dal - nikdo vam neprikazuje to vedet, at si to zjistej sami, a jesi nemate sousedy svine tak ste z toho venku, leda ze by si zacli vymyslet veci jako treba ze tam bylo vice policistu a ti videli primo vas, pak je asi jedina sance prestat komunikovat s urady, stanovit zastupce zdaleka aby je to zamestnalo a zacit si shanet svedky co vas videli v tu dobu uplne nekde jinde, otazkou je jesi se takovehle usili vyplati (z principu ano, ale vynalozenym usilim a casem uz ne)....
|
|
|
když sjedeš z trávníku bez hrabání tak to přežije.
přesně to říkám.když se vyseru v divadle na koberec a to hovno je tvrdý,tak se to dá uklidit úplně v poho a koberec to přežije ,-)
|
|
|
no a řídký se vyvapkuje. Vo co de? Dyk to divadlo vlastně provozujou za moje peníze, co si trhnou na vstupenkách. Takže to divadlo vlastně platim já ze svejch peněz a tak si tam můžu dělat co chci. I ti herci jsou vlastně moji zaměstnanci, dyk je platěj z mejch peněz. No ne? :)
|
|
|
hlavní je zatloukat.
vysral ses tam? nepamatuju se.
nebo to byla osoba mně blízká.
|
|
|
samolitr. Konec konců, co mi má nějaká uvaděčka co říkat. Na to nemá žádný oprávnění. Navíc je to jen poskok placenej z mejch peněz.
|
|
|
tak.
a teď bychom mohli povídat o neplatičích nájemnýho.
co má co nějakej čunek lidi vystěhovávat z bytů jen kvůli takový prkotině že neplatí.
stejně je to jen poskok placenejch z daní
a já z rumu platím spotřební daň more.
|
|
|
Jelikoz mam v souziti s romskymi spolubcany zcela zasadni mezery, mel bych dotaz: Co znamena to slovo "more"?
|
|
|
|
Kaj džas, more? Kam jdeš, člověče?
|
|
|
Mesto si na tomhle casto zaklada a tak v zime prudit ze to chce chodnik posypat - vsak chodik je mesta at se stara.. tak v tomhle se myslim pletes. Mam dojem, ze existuje nejake nelogicke narizeni, ze ac chodnik patri obci, tak uklid snehu a jeho udrzbu v zime zajistuje majitel prilehle nemovitosti. Tudiz tvoje rada se da aplikovat jen na obecni domy.
Ne ze bych se chtel zastavat MP, to teda rozhodne ne, ale ne vzdy to musi byt jejich iniciativa. Muj znamy nedavno platil taky za parkovani na trave, protoze nekdo z okolnich baraku telefonoval na MP a auto nabonzoval. A oni to museli vyjet resit.
Obecne si ale myslim, ze na trave by se parkovat nemelo, zvlast je-li puda napr. po desti rozmekla. Kousek od naseho baraku pred casem opravovali nabrezi a krom jineho tam navezli hlinu a zasadili travu. Vypadalo to hezky, ovsem jen do te doby, nez jeden idiot tam zacal pulkou auta parkovat a objevily se vyjete koleje. Postupne se k nemu pridalo dalsich par blbu, kteri jsou lini zaparkovat o tri ulice dal a ten kus cesty k domu dojit pesky.
|
|
|
|
Hele nevim proc narazis na to ze sem zmrd. Tomu travniku sem absolutne nijak neuskodil a navic sem se o nej staral i já. Mesto na nej sere a kazdej barak se stara o ten svuj kousek. Takze v tomhle sem moralne v klidu, kdybych nekde rozjezdil travnik, tak tu pokutu zaplatim. Zadnima kolama na trave sem parkoval aby mohl otec vyjet z garaze a nemuseli sme sasit s preparkovavanim.
A jinak FSM mam precteny vsechny, ale nevim jakou zvolit nejlepsi taktiku...ale omlouvat nebo priznavat se rozhodne neminim.
|
|
|
ale nenarážím,jen jsem uvažoval.
jak on to ten městský policista,který loví zmrdy parkující na trávě má poznat,že jste ten hodnej? ,-)
|
|
mno to nelogicke narizeni skutecne existuje ale da se to, lec pravda, ze v pripade ze ktereho ja beru zkusenosti se vyskytoval byt v majetku obce, ikdyz s nim jsem nemel nic spolecneho krom toho ze byl ve stejnem dome (mesto se postaralo o celou ulici)...
ad nasrano v divadle... To muzes srovnavat s nasranim si do travniku pred barakem ne se zastavenim na travniku...
Neco jineho je parkovat tam pravidelne, to uz to videt bude ale jednou za cas to ten travnik prezije.
A nema smysl resit jesi je dobre ci neni stat na travniku, MP se to nelibi a otazkou je jak z toho ven... Odpoved je snadna.. pri stokorunove zalezitosti zaplatit, v opacnem pripade pokracovat podle FSM...
|
|
Zdravím,
zajímavý člaánek i rady. Docela by mne ale zajímalo, zda máte někdo zkušenosti se situací, kdy se jedná o auto služební, tedy vlastněné firmou Dřevák a syn s.r.o.
Zaměstnanec má s formou Dřevák a syn s.r.o podepsaný dodatek smlouvy upravující používání vozidla pro soukromé účely a v tomto dodatku se mimo jiné uvádí, že auto může být řízeno i rodinými příslušníky zaměstnance.
Lze v tomto případě odmítnout podat vysvětlení s odhazem na osobu blízkou? Nebo má firma povinnost evidovat kdo s autem jel?
|
|
Taky mě ten radar vyfotil, jel jsem asi 48km/hod. Nevím jestli s tím něco udělám, ale vím, že do Mělníka už nepojedu. Jako zástupce jedné zahraniční firmy v ČR ukončuji spolupráci s firmami v Mělníku, kam dodáváme nezaměnitelné náhradní díly. Přímo od výrobce je nikdo nezíská, protože do ČR jdou pouze přes naši firmu. Ať tyto díly zajišťuje radnice. Já se nenechám v Mělníku vybodovat a nebo si nechat vjet do kufru auta nějaký kamion.
|
|
|
Samozřejmě by to chtělo nějaký dopis oběratelům a v kopii na radnici, aby bylo všem jasné, jak liberální ODS podporuje svobodné podnikání a život v obcích.
|
|
|
Ještě dodatek: Vezmi v úvahu, zda náhodou nemáš na relevantním trhu (=trh oněch náhradních dílů, jež jsou podle tebe nezastupitelné) dominantní postavení a zda by bojkot mělnických firem nemohl být příčinou šetření ÚHOS.
Dopis bych spíš formuloval ne jako odmítnutí spolupráce, ale spíš jako stanovení podmínek, že z důvodu šikany ze strany mělnické radnice do Mělníka nikdo ve věci dodávek a obchodních jednání jezdit nebude a že zástupci oběratelů musí v budoucnu jezdit za vámi.
Nejen, že takový přístup bude právně lepší, ale on bude i spravedlivější: Proč tak tvrdě trestat firmy jenom za to, že chudinky mají sídlo v modrém buranově ;o)
|
|
|
A je pro dodatek. Nejsem žádný pirát silnic, za posledních 5 let jsem najel přes 300 000 km bez jediné pokuty a bez jediného šrámu. Opravdu dodržuju rychlost co nejvíc se to dá. Dokonce jsem i příznivcem bodového systému, protože to co se na silnicích děje je úplná katastrofa a bezpečnost je potřeba zvětšit. Když mě vyfotí radar někde u křižovatky nebo u školy u budu tam mít třeba 53 km/hod a nebo i zde když bude značka 30km/hod a pojedu třeba 35km/hod ani nemrknu a řeknu , že jsem to porušil a zaplatím. Ale zde jde jenom o prachsprosté namaštění si kapes. A tento radar nemá s bezpečnostní ani s logikou nic společného. Je mi líto lidí v Mělníku, kterým "vládnou" jejich zastupitelé.
|
|
|
Vždy jde o "prachsprosté namaštění si kapes" a já ještě dodávám šikanu. Akorát na některých místech to může v důvěřivém občanovi vzbudit zcela neodůvodněný pocit, že nezamýšleným vedlejším efektem může být zvýšení bezpečnosti.
Pokud si myslíš, že na některých místech je pokutování překročení rychlosti o 3 km/h žádoucí, pak - omlouvám se ze hrubost - drž hubu a plať i v Mělníku.
|
|
http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/1142743803-reporteri-ct/208452801240030-11.08. 2008-21:30.html
|
|
|
Taky sem na to koukal, kdo to nevidel tak vyberte 11.8. a zhruba cas 50:35..
|
|
MP měří protiprávně:
Zákonodárce se zcela logicky v celém předpisu č. 361/2000 Sb., používá-li pojmy „vzdálenost“ a „úsek“, drží obecných definic a neshledává tudíž potřebným tyto pojmy dále specifikovat spolu s jinými v definicích pojmů v úvodní pasáži předpisu. Platí tedy, že ve všeobecnosti je „vzdálenost“ pojmem pro odlehlost dvou bodů a „úsek“ pro prostor mezi dvěma body (viz různé encyklopedie, včetně cizojazyčných (vzdálenost - distance - Entfernung vs. úsek - section - Abschnitt). Kdykoli zákonodárce mluví v předpisu o úseku, používá explicitně slovo úsek; pokud slovo vzdálenost, pak však v logickém spojení jako např. „vzdálenosti kratší než“ (postihuje veškeré vzdálenosti v obmýšleném úseku). V §28 zákonodárce mluví pouze o vzdálenosti (tj. bodu odlehlém) 50m a o přejezdu samotném. V úseku ve vzdálenosti kratší než 50m před přejezdem je zákon právně neurčitý, žádné taxativní rychlostní omezení neukládá (krom obecných, popř. specifických, daných jinými ustanoveními a značkami). Opačný výklad by byl evidentně precedenčně a nepodloženě extrémně extenzivní. Ze záznamu měření a pozorování mého a mé spolujezdkyně je však zřejmé, že neproběhlo ani ve vzdálenosti 50m od přejezdu ani na přejezdu samotném, nýbrž v úseku 50m před přejezdem! (kde předpis ustanovením §28 rychlost nijak explicitně nestanovuje). Doporučuji úřadu stejně exaktně jako při měření rychlosti (do kategorie řešeného přestupku spadám pro překročení rychlosti o méně než celý km/h!, tj. 0,x km/h) se řídit platnou dikcí předpisu. Nelze sankcionovat něco, co jako přestupek nenastalo, neboť to zákon neukládá!
Jestliže úřad (věc vyřizující pracovníci) přistupuje s takovou exaktností k naměřené limitní hodnotě, měl by také exaktně dbát dikce daného invokovaného ustanovení. Z toho, že úřad ani po mém upozornění ve vysvětlení, že dané ustanovení v úseku 50m před přejezdem (kde podle záznamu proběhlo měření) exaktně nestanovuje mezní rychlost 30km/h nýbrž jen ve vzdálenosti 50m před přejezdem a při jeho přejíždění, lze usuzovat mj. na to, že úřad by mohl být zřejmě z titulu svých očekávaných příjmů z pokut podjatý, a není tudíž v stavu objektivně posoudit danou situaci z hlediska platného práva.
Podjatost úřadu lze dále dovodit rovněž z toho, že byť jen při průměrných znalostech a profesionalitě jeho zaměstnanců nelze nepředpokládat, že by jim diskrepance mezi předpisem a jejich správním počínáním nemohly být neznámy.
Za další, lze na prospěchově motivovanou podjatost úřadu usuzovat i proto, že sankcionuje domnělé přestupky na bezpečném přehledném úseku silniční komunikace, kterým prochází nepojížděná! železniční vlečka. Právo, právní jistota jakož i ústavní pořádek namísto, aby byly správním orgánem ochraňovány, jsou tak paradoxně relativizovány, znevažovány a devalvovány - viz názory veřejnosti v otevřených médiích. Tamtéž jsou takovéto přístupy veřejností považovány za šikanu a potvrzují byrokraticky represivní tendence, které nejsou v souladu se společensky účelnou a interaktivní koncepcí státní správy formulovanou Ministerstvem vnitra.
V neposlední řadě nelze nemít na zřeteli ani skutečnost, že v otevřených médiích existují pádné indicie na „nadstandardní“ smluvní podmínky mezi dodavatelem a seřizovatelem měřícího zařízení (radaru) a úřadem, jejichž podkladem měl být business plan sestavený a propočtený na základě výsledků zkušebního měření.
Domnívám se, že ignorativním (úřad nevzal moje vysvětlení v potaz - nevyslovil se k jeho důvodnosti, popř. nedůvodnosti) a zaujatým postupem úřadu jsem ukracován na svých právech (jsem nucen činit, co zákon neukládá) podle čl.2 odst.3 a čl.4 odst.1 Listiny základních práv a svobod, jakož i ve znění implikovaných předpisů.
Dále pak, by bylo lze zkoumat, zda na základě výše uvedeného, ve věci neexistuje důvodné podezření na trestný čin prospěchově motivovaného zneužití (úřadem a jeho příslušnými zaměstnanci) pravomoci veřejného činitele, bezdůvodného obohacení, způsobení škody nikoliv malé aj.
Protože tímto jednáním úřadu je dotčena široká veřejnost účastníků silničního provozu, mám za to, že je mj. i věcí veřejného zájmu, a navrhuji přezkoumání implicitního rozhodnutí o přestupku ve vydaném předmětném Příkazu.
Závěrem vyslovuji své přesvědčení, že na základě výše uvedeného se mně lze domáhat zastavení případného správního řízení podle §76 odst.1 písm.a), a c).
|
|
Tak mne to Mělnický strašidlo potkalo taky....
Nicméně situace je tu malinko jiná - auto je služební a spávce vozového parku po dotazu MÚ/MP Mělník něvěděl nic chytřejšího, než prásknout, že jsem řídil já (ačkoliv automobil je dle smlouvy s firmou používán i pro osobní účely s možností řízení dalšími osobami žijícími ve společné domácnosti), takže jsem si dnes na poště vyzvedl oboustranně potištěnou A4, kde skoro každé druhé písmeno je § a celkově se v ní říká, že bylo nade vší pochybnost :-) prokázáno, že jsem řídil já, a že mám zaplatit přiloženou složenkou pokutu 1500,- (jel jsem o celých 13km více).
Až budu mít trochu času, tak to naskenuji a zavěsím to sem.
Po prostudování se taky rozmyslím, co s tím (blbý je, že nevím, jak vypadá fotka a tudíž netuším, jsem-li nějak jasně k poznání nebo ne... Ještě se zeptám, jestli ji nemá náš inteligentní správce... ale asi podám odpor :-)
|
|
Mam dotaz: pokud mne v melniku odchytli na znamem prejezdu pri soukrome jizde sluzebnim vozidlem je treba text formulare upravovat ? Dekuji
|
|
|