|
Tak teď jsem asi nepochopil, o čem to mělo být. Takový vizionářský příběh založený na "nemám rád Škodu" a té jedné fotce? A měl se tomu někdo smát, nebo u toho plakat?
Jinak ta zadní sedačka ve víku kufru se mi zdá vcelku praktická :)
|
|
|
|
neni ti blbý v době klimatragedie a výškrabu posledních zbytků ropných zásob prezentovat své ekovraždící monstrum a ještě se u toho smát ? proti tomu je i střelba pod vlivem alkoholu nevinné dětské škádlení...
|
|
|
|
V časech, kdy je luxusní vůz vyšší střední třídy Skoda Octavia III vybaven moderním benzínovým agregátem 1,4turbo, je to velmi chabá obrana V8 4,7l s dvojitým karburátorem Weber bez třícestného řízeného katalyzátoru a zpětného přepalování splodin (nebo co v tom je za ingot)... :o)
|
|
|
O III s 1,4kou je vyssi stredni trida? Jasne, pak je ale superb vyssi trida, A8 pak intergalakticky hypersupervyperkorab a bezna produkce Bentley pak ani neexistuje, jak moc je to nadtridni...
Nebo ze by to koncilo tim superbem, protoze kdo ma neco lepsiho, ten uz nevyznava tridni spolecnost?
Mimochodem, tim vrakem jsem jel. Nova O III s 1,6kou. dava zajimavou iluzi, ze se jedna o auto. Ubiji svou prumernosti. O neco sviznejsi, nez O I, pravda... Ale to favorit taky.
Jinak jsem byl v zime o deci obemu motoru setrnejsi k prirode, nez OC (ackoli pokud vim, jindy snad jezdi necim podobnym) a dost lidi si stezovalo. Dokud jsem se jich nezeptal na spotrebu jejich fabie. Pak jsme porovnali a oni zmlkli.
|
|
|
Mám obavu, a to tentokráte vážnou, že Superb byl chvíli prezentován za Top model a skutečně "luxusní" sedan, snad i nedejbože limuzínu...to umí asi fakt jen Skoda, takovéto transpozice...vlastně imitují třídy, kterými nejsou, za peníze, které už jsou oněm třídám na dosah...Ověřená spotřeba 7,5l u Fobie HTP je celkem kultovní, to taky neumí jen tak nějaká automobilka :-( Než jsem onu zděděnou perlu AZNP prodal, také jsem o spotřebě mluvil chvějícím se hlasem....
|
|
|
Ja videl v mestskem a kopcovitem provozu (Brno neni vysokohorska oblast) pohodlne fabii, co si brala i 12 litru. V8 4.6 si vezme 14 litru s nahonem na vsechna ctyri kola. A na koupi je levnejsi (ceny ojetych jsou shodne).
|
|
|
Fabia je se spotřebou "vítězem" své vlastní smutné kategorie...Jezdil jsem pracovně s V8 4,6 a 4,7, ovšem limo jezevčíkem (prázdné 2,5t, s lidmi a kufry plně naložená 3,5t), také za klidný průměr 14, mimo město a na dálnici v pohodě za 12l. (jen při "prasení" v SRN - plný kotel 190km/h 18l) Prázdný bez zapnuté dvojité klima a druhého alernátoru by se dalo při klidné jízdě i míň. A to je řeč prakticky o minibusu ve výbavě, která je mimo běžnou dostupnost (4 TV, vnitřní osvětlení, samostatná druhá klimatizace atd.) Se standartním sedanem V8 se dá i 8l/100. K tomu ceny dílů, výbava...za to ušetřené povinné ručení se fabia fuckt kurevsky strašně vyplatí...
|
|
|
Povinne ruceni se da i na flotilu vozidel, pokud to nejde, tak na vykon a nevim, co ma OC za toho kombika, ale temer cokoli nad 23 let by slo s trochou usili na veteransky znacky za jednu dvanactinu ceny normalniho povinneho ruceni.
|
|
|
|
Jo, uz jse si tvoje stranky prohlidl. Hele, nevis, kde by sel sehnat vyfuk na range rovera, takovyho, jako ti loni znicili? Koukam, ze jsi mel taky dvojitej (rozbocenej) a oni uz to pry nedelaji.
|
|
|
U mne. Výfuk je v pořádku :)
|
|
|
Rad bych koupil. Za kolik bys to tak kostoval? petrmalyx@seznam.cz
|
|
|
Cece, ta anglictina budiz, ale ty ceske carky, to je mor... to nedelas dobre Frantisku :)
|
|
|
před "and" ji mám po anglicku! :)
Já vím, chyb tam nebude úplně málo, měl bych to projít a vyčistit, ale nějak nejsou lidi :(
|
|
|
Neni snad sedan prosty popis typu karosovani? A co jineho puvodni Superb byl, pick-up?
Jinak ne, Superb byl skodou prezentovan jako vuz vyssi stredni tridy, jimz i v ceskych podminkach je.
|
|
|
To sice je, ale v zemi, kde se ten Trabant, co nebyl kombi, nazýval "limuzína", se to asi tak nebere :(
|
|
|
Za těch dob mohl klidně majitel kufrovýho trabanta tvrdit: Večer pro vás slečno přijedu ve své limuzíně :o)
|
|
|
Jistě, sedan je prostý popis karoserie, v čem je tedy zádrhel tentokrát, je-li důraz viditelně kladen uvozovkami na "luxusní" ? Tady žádný kapitál opravdu nevytřískáte...K druhé větě se netřeba vyjadřovat, o tom to celé tak nějak je, že...?
|
|
|
Ciste nahodou - nepusobilo toto auto kdysi na nejakym velvyslanectvi v CR? Snad i ruskym?
|
|
tak dobrej matroš jsem ještě nevypěstoval :-)
|
|
Je to koncept, takže bych to ještě nikterak nedramatizoval. Existují daleko šílenější "vize" :-)
Nicméně jak jsem tak dnes četl, tak uvažují právě o malém autíčku do města a bohužel opět s tříválcovou 1.2, š(Š)koda...
|
|
|
Pokud uvažuješ o malém autě jen do města, fábii nebrat! Má těžkou karoserii a 1,2HTP je podmotorizovaná. Zkus raději malé Kolínské auto od TCPA.
Pokud ti jde o spotřebu a opravdu malé auto, můžeš zkusit i taková ta vozítka pro 15leté, např ligier, aixam, microcar, chatenet, bellier, JDM. Je tam 400 nebo 500ccm disel, výkon kolem 4kW, má to variátor a spotřebu 2-3L/100 a váží to kolem 350kg.
|
|
Co víc si přát na D1, kde se převrátí kamion a máš tři hoďky volnýho času ? Sedíš si na čerstvém vzduchu, 3D výhled, pohodlné držáky nápojů, za zády solidní zvukovou aparaturu... když to bude mít ten za tebou taky, může se votočit a hned je na světě mikrokomunita a nová motopřátelství...parkoviště plné relaxujících dvojic, počínaje chudšími důchodci, kterým už nezbylo na přívěs až po mladé dvojice, oblažující oblíbený meet-point dvěma kilowatty tuc-tuc...břehy plné votočenejch škodovek, ze kterejch čouhaj pruty na ryby...Po zabudování LCD HD monitoru do víka kufru máš luxusní přírodní autokino...můžeš tam vozit děti, když si stříknou do trenek a nejni kde to vyřešit (nebo prarodiče...)...
|
|
|
:-)), no vida i taková past má perspektivu k nezaplacení.
|
|
Už mě zdejší tažení proti škodovkám začíná nudit. Fiat 500 dostane turbo dvouválec, na jeho zadní sedadla si taky dospělý nesedne, ale nikdo necítí potřebu napsat o tom článek.
|
|
|
No ja nevim. Ale kdyz si porovnam treba hmotnosti Skoda Roomster 1,6t a Fiat 500 0,9t, pak i pri srovnatelnem vykonu motoru ma ten Fiat ponekud navrch. Ono auto ma mit motor vzhledem ke sve hmotnosti (a nebo opacne, hmotnost ke svemu motoru). Takze az skodovka zhubne na 900Kg, muze z ni byt i zihadlo i s 1,2 benzinakem.
|
|
|
Ajta Roomster HTP má i s řidičem 1,2 tuny. Ne 1,6. No, chyba 25% je zanedbatelná...:-))
P.S. Na faktu, že 1,2 HTP se pro Růmstr hrubě nehodí to pochopitelně nic nemění.
|
|
|
1,2 HTP se hrubě nehodí pro cokoliv na čtyřech kolech. To by byl možná dobrý motor do chopperu-cruiseru, i s tím "kultovním" upšouknutím si při přidání plynu z volnoběžných otáček. Jinak 0,00nic...
|
|
|
Také si myslím, že 1,2HTP se nehodí do těžké fábie, tam pokud chtěli dávat motor 1,2 tak jedině v turbu, tedy 1,2TSi a samozřejmně, že zas jedině po chipu nejlépe od cimbu. Když tak uvažuji, kam s fábií s motorem 1,2HTP jezdit, tak nevím, po městě dost žere, takže je lepší kolínské auto a mimo město je zas slabá, no a na dálnici to v kopcích tlačíte i očima, takže hrůza!
Její vysoké prodeje jsou dány jen tím, že je nejlevnější a Češi klidně koupí i auto s mizerným motorem ze sekačky, protože kvůli pár tisícům navíc za pořádný motor, co už trochu jede, by si nechali koleno vrtat a navíc jsou od časů Škody 105 a 120 tak nějak zvyklí na slabá auta a snaží se sami sebe přesvědčit, že jim to tak vlastně i stačí.
Jinak motor 1,2HTP 44kW se po nachipování od cimbu a úpravě sání z airboxu dá alternativně použít do malého starého polského fiata maluch, nebo do trabantu, což jsou auta, jejihž hmotnost se pohybuje jen kolem 600kg. Možná by se dal použít alternativně i do starého tvinga 1.gen, ale tam už to bude s hmotností tak-tak, protože váží kolem 800kg.
1,2 HTP po chipu naladěné na dobrý zvuk si také dokážu představit v kultovní motocyklové tříkolce, nebo ve větších terenních 4kolkách.
|
|
|
Tam se spis hodi V2, neco okolo litru a pul.
1.2 HTP se da vyuzit na nefrekventovanych okreskach nekde v Polabi, nebo na Hane. Ale porad tam treba Honzova C1 bude brat min.
|
|
|
No tak ta V2 do terenní 4kolky, no budiž.
Já jsem myslel 1,2HTP do levnější verze kultovní motocyklové tříkolky ve stylu chopper, které dělá třeba guntrike, ato právě kvůli zajimavému zvuku, který by se dal ještě podpořit naladěním výfuku.
1,2HTP, myšleno jen motor by se dal využít právě v těch lehkých miniautech, která váží max 800kg bez řidiče, nebo méně. V těžké fábii, nedejbože v roomsteru je to opravdu auto pro velice nenáročné řidiče do rovinatých oblastí a to se ještě ani nedá moc naložit, jinak je to dýchavičná lemra, takže je vám potom ten velký prostor vevnitř skoro k ničemu, když se to nedá moc zatěžovat.
Já mít 1,2HTP, bych ten motor asi uštval, protože by mě to, jak by to nechtělo zrychlovat, do kopečků provokovalo, abych to furt točil do omezovače a potom by to žralo, jako tank. To si už snad raději koupím fábii 1,4TSi, nebo 1,6TDi, chipnu to a pojede to luxusně, což mě uklidňuje. Nejraději mám motory od 2litrů nahoru, ale ve voze typu fábie, romster, pokud jde o superb, tak raději, 1,8TSi, nebo 2,OTSi, nebo 3,6FSi, taková V6, to je parádní svezení, to už honit nemusíte ale jízdu si vychutnáváte, když máte k dyspozici ten potenciál V6.
|
|
|
V6 je z nouze ctnost -- jde to, ale dře to. Rozumný motor je V8.
|
|
|
Sám by jsem to nenapsal výstižněji.
|
|
|
No tak, že by V6 byla z nouze cnost? Proboha, tak zlé to snad zase není.
Ono spíše záleží na objemu toho motoru, jeho výkonu a průběhu kroutícího momentu a potom je stěžejní, do jak těžkého vozu to dáte? Celkem chápu, že pokud je to SUV s pohotovostní hmotností přes 2 tuny, může působit i 3,0i V6 trochu dýchavičně, ale pokud se to auto vleze do 1,5 tuny, tak to jede celkem dobře.
Každopádně i V6 může jet naprosto fantasticky, pokud ji krmí turbodmychadla (mitsubishi GT 3000), nebo i na citroen XM 3,0i V6 dělali v nizozemí na zakázku biturbokit.
To ovšem vůbec neznamená, že bych něco někdy měl proti motorům V8, ale připadá mi to pro mě na běžné ježdění do normálního většího sedanu kolem 1,5t už trochu zbytečně předymenzované a ta spotřeba by pak asi taky už nebyla malá, leda že by to byl přímostřik s vrstvenou směsí, kde bych přečipováním vypnul regeneraci zásobníkového katu.
|
|
|
Kam by se do auta velikosti fábie vešla V8 nebo i ta V6? No jedno řešení by se našlo, včera jsem viděl v Top Gear vůz Renault Clio V6. Motor to mělo místo zadních sedaček ;-)
|
|
|
|
pan asi nezna pojem "pohotovostni hmotnost"
|
|
|
no ja nevim, ale kdybych byl konstrukterem aut, tak bych asi pri navrhu neceho, co se tvari jako rodinny vuz nebo vuz pro remeslniky uvazoval o tom, ze v tom aute treba pojedou lidi, nebo se bude vezt nejaky ten naklad. Dimenzovat motor na to, ze autak pojede prazdny a s padesatikilovou barbinou za volantem se mi nezda jako ideal...
|
|
|
Já nechápu ty věčný nářky lidí na fabii s HTP motorem, dyk to neni jedinej motor v nabídce, nikdo ti nenařizuje si to auto v týhle motorizaci kupovat, na výběr máš i jiný motory (v současný době maj v nabídce 1.2 TSI 77kW benzín nebo 1.6 TDI CR diesel, případně RS s benzínovým TSI 132kW).
|
|
|
Tady sice nikdo nemá tendence kohokoliv vychovávat, pač je to tady samej echt liberál, který by chtěl mít doma legálně třeba tank. Ale HTP fabii si koupit nesmíš :-P
|
|
|
Myslíš plně funkční tank schopnej střelby z kanónu? Tam asi nějaký omezení jsou, ale pokud to neumí střílet, tak ho klidně můžeš mít doma - a spousta sběratelů ho i má. Akorát s tím nesmíš na veřejnou silnici.
|
|
|
U funkčního kusu je třeba mít povolení na zbraně. U znehodnoceného kusu splnit podmínky znehodnocení. Jinak vlastnictví tanků nebude problém.
Problém by mohlo být vlastnictví některých doplňků, které obsahují výbušniny (ERA), jsou de facto zbraněmi (DROZD, ARENA...) nebo provoz některých radiodoplňků, pokud zasahují do licencovaných pásem.
|
|
|
Samozrejme, ze ano. Ale nelze pak nikomu branit, aby si myslel neco o absenci zdraveho rozumu majitele takove Fabie ;-)
|
|
|
Záleží na úhlu pohledu, někdo si fabii 1.2 pořídí jako městský přibližovadlo a na to ten motor stačí a naopak nechápe lidi, co jezděj nějakou krávou typu Hummer případně třeba Touaregem (kterej ve městě bude spolehlivě žrát víc než ta fabie).
|
|
|
A tak i do mesta existuji vyrazne pouzitelnejsi minipriblizovadla. Treba Corsa, Smart nebo CityEl...
|
|
|
Možná. Corsa je imho srovnatelná s fabií, Smart je jen dvoumístnej (forfour je výrazně dražší než fabie) a CityEl dokonce jen jednomístnej (a přitom stojí stejně jako fabie).
|
|
|
No jiste, na jezdeni ve vice lidech ma prace slusny clovek auto, ne?
|
|
|
Někdy má i slušný člověk omezené možnosti a nemůže si dovolit (a to nejen z finančních důvodů) vlastnit více různých vozidel a dělat ententýky dva špalíky podle toho jestli pojede sám nebo ve více lidech. Tak má jedno univerzální auto, které se po většinu času hodí třeba jen na ježdění po městě v obsazení řidič-only a sem tam ho použije i k tomu, k čemu se zas tak moc nehodí (např. plně obsazená fábie pro přesun 50km po dálnici, holt za cenu vyšší spotřeby a horšího komfortu cestování).
|
|
|
Jiste, ja take neprovozuji vice vozidel zaroven. Nicmene prave proto mam auto a nikoli nakupni tasku a jezdim s nim i sam po meste.
|
|
|
Samozřejmě, to hodně lidí. Ale "do města existují výrazně použitelnější minipřibližovadla" ;)
|
|
|
Jiste. Ale ta fabie proste neni vhodna ani jako mestske vozitko, ani jako primarni auto.
|
|
|
Myslím, že trh tvrdí něco jiného ;)
|
|
|
Jak si opovažuješ brát trh do huby v argumentaci s rootem? :-D
http://tn.nova.cz/magazin/auta/novinky/skodovka-je-v-britanii-nejoblibenejsi-auto. html
Je zajímavé, že se zde trh chová nelogicky že?
|
|
|
Nikdo netvrdi, ze trh je naprosto dokonaly. Jen je (v makromeritku) dokonalejsi, nez jakekoli jine mechanismy. To je vse...
|
|
|
Souhlas. Ale tak ho nechtě v klidu pracovat a tvořit to, co zákazníci chtějí. :-)
|
|
|
Co nazýváš trhem? Dle zprávy 64 tisíc lidí? Přečetl jsi tu zprávu dobře? Míchat jablka s hruškami, to Nově jde. Za takovéhle "zprávy" bych Nově z fleku roztrhal zpravodajskou licenci (jestli takového něco existuje). Úplně z toho čiší zoufalá snaha za každou cenu do pár větiček vydestilovat "něco" tak, aby Pepa v hospodě s minimální myšlenkovou námahou mohl papouškovat "...mám Fabii a škodovka je v tý Anglii nejoblíbenější, říkali to na Nově..."
|
|
|
Nic nepapouškuji.
Napsal jsem někde, že je to dobré auto? Jenom jsem řekl, že je po něm poptávka a mezi lidmi je to oblíbené auto a to mezi všemi sociálními vrstvami.
To je především problém zdejší komunity, že dělá z auto něco víc než ve skutečnosti je. Je to jenom krám na 4 kolech, co má člověku sloužit. Asi jako lednička nebo notebook. Někdo si koupí špatnej, někdo dobrej. I chytrý člověk si je schopen koupit špatnou ledničku nebo ne?
|
|
|
Rika jeden lord v klubu druhemu lordovi: "Tak jsem se rozhodl se zbavit toho Astona DB9 a misto nej si poridit tu Fabii RS. A misto Rollse poridime Superb."
|
|
|
Jako vtip dobrý ;) Ale v Británii asi nežijou jenom lordi a nemaj všichni Aston Martin jako James Bond.
|
|
|
Cituji "Jenom jsem řekl, že je po něm poptávka a mezi lidmi je to oblíbené auto a to mezi všemi sociálními vrstvami". Tak, a kralovna si misto Bentley State Limo poridi Superb Combi TDI.
|
|
|
Ano a černoši v subsaharské Africe si ho také nekoupí. Dostal jste mě.
Roote, Vy jste génius argumentace.
|
|
|
Ani ne, ale vy si tou svoji retorikou o presne tohle jeji jednoduche vyvraceni rikate...
|
|
|
No, root jen smečoval, nenechal si takovouhle nahrávku ujít...:-)
|
|
|
Spíš mi to připadá jak smeč odzadu kurtu:-)
|
|
|
Tak to to potom jo, to je génius. Ze zadní lajny se smečuje blbě. Ale z tvé nahrávky to byla docela pohoda.
Jo, jestli si chceš povídat, tak radši u piva v hospodě, tady jen zaplevelujeme diskusi.
|
|
|
Jo aha. Tyhle vrstvy asi nebudou prahnout po škodě fabii. Možná toho superba, jako třetí nebo čtvrtý auto do rodiny ;)
|
|
|
psal tam mezi lidmi ne všemi lidmi
|
|
|
Ten for byl jinak, ale lze modifikovat [find "trabant"] [replace "skoda HTP"]:
Jeho lordstvo vyklada v klubu:
Tak jsem slysel, ze ten Trabant je ohrome popularni ve sve zemi. Nevahal jsem, a jeden si tez objednal. A reknu vam, to je fakt nobl firma, za mesic mi prisla mala sberatelska maketa a, predstavte si, ona i jezdi!
Ten vtip ma dve pointy - dnes je asi vhodne dodat, ze cekaci doba na Trabanta byla v NDR 13 let.
|
|
|
Ten for byl jinak, ale lze modifikovat [find "trabant"] [replace "skoda HTP"]:
Jeho lordstvo vyklada v klubu:
Tak jsem slysel, ze ten Trabant je ohrome popularni ve sve zemi. Nevahal jsem, a jeden si tez objednal. A reknu vam, to je fakt nobl firma, za mesic mi prisla mala sberatelska maketa a, predstavte si, ona i jezdi!
Ten vtip ma dve pointy - dnes je asi vhodne dodat, ze cekaci doba na Trabanta byla v NDR 13 let.
|
|
|
Nechcete to sem poslat jeste treba tricetkrat, kdyby to nahodou nekdo prehledl?
|
|
|
Nepsal jsem, že papouškuješ ty.
|
|
|
Ne. "problém" zdejší komunity je, že dokáže odlišit dobré auto od mizerného a svezla se jiným autem než škoďyfkapyčo (audypyčo) a podobnými slepovánkami. taktéž zde nadpoloviční většina pozná rozdíl mezi skutečnou užitnou hodnotou a obyčejnými zmrditlachy v nichž vyniká zejména automontovna z mladý boleslavi.
no a na to navazuje možnost odhadnout, kdo si asi nějakou tu škodováckou mrdku koupí. buď je to člověk bez fantazie a zároveň blb, který z nějakého iracionálního důvodu jinde auto ani nehledá, nebo člověk, kterému tu jebku přidělili v práci a může si vybrat, jestli bude jezdit svým nebo služebákem...a to nepočítám socky, která ani svý auto nemají a musí se dopravovat i s podkureffčatama tím, co jim zrovna podhodí zaměstnavatel a za škodifku jsou dokonce vděční a velmi si ji chválí.
|
|
|
Tou poslední větou si to zazdil. Socky?
Problém je u tebe. Spousta lidí auta prostě neřeší a často mají rádi to, co si koupí. Stejně jako ty a tvoje C1.
|
|
|
no jo, socky, co si na služebáky přidělávaj nosiče na kola apod. schválně se podívej, kolik aut Skanska má na střeše zahrádku a nosiče...to jsou ti sráči, kteří by se spokojili i s Wartburgem, jen kdyby byl zadarmiko...
Ano. Spousta lidí auta neřeší a koupí si ho podle barvy a podle toho, co jim nakecá silmpy klevr reklama...a maj to auto "rádi" protože jim v reklamě řekli, že "se to má".
Moje C1 je malý a na to kolik váží je relativně silný, má dobrej podvozek i brzdy a jezdí za míň než motorka. Proto umím rozlišit tyhle jeho objektivní výhody před jinými kraxnami a uvědomuju si je. Rozhodně ale netvrdím, že je to nejlepší auto na světě. Je ale asi nejlepší ve své kategorii - "nákupní kabela do 240.000,- Kč. Tohle je můj "vztah" k autu...
|
|
|
Moje současná nákupní kabela (totiž Range Rover) nestála ani zdaleka čtvrt mega, a oproti C1 má jen samé výhody; namátkou
- nákupu se dovnitř vejde daleko více;
- jedu-li nakupovat např. chladničku, nemám zhola žádný problém;
- na parkovišti u supermarketu je vidět už zdálky;
- a jako bonus (vyzkoušeno několikrát, nedocenitelné!): v zimě se z nákupu dostanu domů kdykoli a nemusím čekat jako nešťastníci v C1kách a Škodivkách, než přijede traktor a prohrne závěj pod nádražím.
|
|
|
Nepochybuji, že Tebou zmíněné vlastnosti vnímáš jako výhody. Myslím ale, že RR tyto vlasnosti má, protože na věc jde tak nějak "silou". C1 má všechno, co potřebuju a jde na to fištrónem. Hele...několik doplňujících/hloupých dotazů:
- na co je mi "daleko více", když mi stačí relativně "málo"?
- když jsem kupoval myčku, činil jsem tak v obchodě, kde mi nabídli i dopravu a montáž v ceně, neb to nebyl žádny low-cost. Co mám C1, tak jsem nic takového vézt nepotřeboval.
- na parkovišti u supermarketu je díky barvě vidět taky hodně z daleka...a taky proto, že parkuju ne-blízko u vchodu, aby mi to rodinky neomlátily dveřma svých vochcávek.
- a jako bonus: když v zimě jedu (z plezíru, jinak v zimě jedu z 90% po min. protažené silnici) po neprohrnuté panelce ve 20 cm sněhu a spadnu mimo cestu, lze stroj díky jeho hmotnosti vyprostit i v jednom člověku, když si umíš squashovou raketou přidat plyn v okamžiku, kdy auto z venku nadhodíš ramenem v otevřených dvěřích. Jen nesmíš ani moc ani málo, protože jak to skočí nahoru, tak to má tendenci ujíždět bez pilota 8o)
Jinak s C1 operuji běžně v Jeseníkách po silnicích III.třídy v okolí Králík a nikdy jsem ještě nezůstal viset. Čím to, že ani tam mi nepřijde C1 nějak nedostačující? Jsem asi skromnej...jo, tím to bude 8o)
|
|
|
ZZR, ale no tak - lidi jsou různí a mají různé potřeby. Někdo prostě preferuje to a někdo něco jiného. Třeba já si myslím, že fantazii mám a hledal jsem auto s velkým kufrem (takže jsem auto hledal) a oktoša v kombi se vyloupla sama. Třeba jsou lepší káry, ale nemohu říci, že bych byl nespokojen (řídil jsem lepší auta a vezl se lepšími auty, i s větším kufrem, ale také stála více).
Už jsem to tu napsal kolikrát, jako člověk, co není moc náročný řidič a potřebuje se občas potloukat s hodně krámama (a pokud se potlouká s málo krámama, potom se s nimi nechce skládat), jsem spokojen.
|
|
|
Já svého času také hledal auto s velkým kufrem; dokonce jsem je i našel a řadu let jsem jím spokojeně jezdil. Jezdilo se jím mnohonásobně lépe a pohodlněji než Oktavií (vyzkoušeno obojí) a také daleko bezpečněji (naštěstí nevyzkoušeno osobně, ale podle referencí je to s hodně velkou jistotou), do toho kufru bych Oktavii bezmála mohl uložit celou, a ještě k tomu stálo méně než desetinu těch peněz, jež bych dal za Oktavii.
www.ocs.cz/oc/Volvo.html
Ale samozřejmě, kdo chce Škodivku, ten si ji koupí, to je jasné. Jen je směšné, jak si to pak ti lidé racionalisují.
P.S. Proti značce Škoda jako takové nemám zhola nic; Felicii -- samozřejmě ten roadster -- bych si pořídil hned, kdyby ovšem existovala v automatu.
|
|
|
|
S takovým přístupem by za chvíli každý jezdil s T815...takže je to hloupý a od jisté chvíle sobecky bezohledný, tedy špatný přístup.
Možná by nebylo špatný zkusit to z druhé strany. Být na místě té nepozorné paní Tvá družka, strčí tou dvoutunovou hrobkou pod kamion všechno do velikosti dodávky se všemi následky, kterých se tak bojíš. Myslím, že by pak ráda vyměnila svůj pocit "bezpečí" za něco lehčího čemu by rozbila čumák, autu před sebou kufr a dál by se nic nedělo.
Nikdo není neomylnej, OC...na to je dobré nezapomínat.
-----------------
Co je oproti tomu nějaký otevřený výfuk u motorky, že?
|
|
|
Proti T815 nemám vůbec nic; ta mne dosud nikdy v životě ani neomezila, natožpak aby ohrozila.
Naopak malá vozítka, jejichž řidiči si komplexy kompensují praseckou jízdou, již mnohokrát*.
Jinak na základě Tvé absurdně směšné pseudologiky bych měl okamžitě odevzdat zbraně, protože co kdybych někoho zastřelil, že? Stát se to může, nikdo není neomylný, na to je dobré nezapomínat.
___
* Motorka také nikdy. Kdyby se jejich řidiči naučili používat tlumičů na výfuk a tlumit dálková tehdy, když to vyžaduje prostá lidská slušnost (o bezpečnosti ani nemluvě), zhola nich bych proti nim neměl.
|
|
|
P.S. ano, je pravda, že jsem nedávno uvažoval o tom, zda bych si neměl pořídit větší vůz; ne kvůli bezpečnosti, ta je zcela dostatečná, nýbrž proto, že na parkovišti ten můj vypadá blbě a ošklivě malý:
www.ocs.cz/CD/brdm.jpg
|
|
|
myslíš, že člověk, který má malé auto jede jako prase, protože má malé auto a má z toho komplex? i dnes, kdy je velké auto zpravidla tou levnější variantou?
co opačně? nemůžou být lidé ve velkých autech spíše frustrováni v nějaké jiné oblasti života a nekompenzují si to velkým autem o kterém si myslí, že budí respekt...a nemají malé auto právě proto, že je pro ně "přidaná hodnota" velikosti rozhodující?
co je pravděpodobnější? že je někdo frustrován tím, co může de facto ihned změnit za peníze nepřevyšující dvě tři průměrné platy...nebo že je někdo frustrován z nedostatku, která může změnit jen velmi obtížně a draho, nebo dokonce vůbec?
já vím, věc nemá jen jedno řešení a má řadu výjimek, ale přeci jen to v člověku hlodá, že jo? 8o)
Měj fajn víkend!
|
|
|
Netusim proc se tak casto deje (mel jsem mala i vetsi auta a jezdil jsem furt stejne), ale moje pozorovani jsou takova, ze mala auta (ridici samozrejme, ale takhle to zni lip :-D ) maji casteji tendenci k tomu se jakoby "splasit" a velka auta zase casteji inklinuji k poklidnejsi plynule jizde ... ale jak rikam, neplati to obecne pro vsechny a uz vubec se neodvazuji z toho vyvozovat cokoli psychologickeho ;-) Spis si myslim, ze je to dane tim, ze mala auta jsou mene pohodlna, ale zase jsou zivejsi, operativnejsi ...
|
|
|
Zvláštní představa, že člověk hledá značku.
Hledal jsem auto, racionální úvahy jsem provedl před tím, mluvil jsem s dost lidmi, kteří auta dováží, zpravují či užívají.
Nic proti Vašemu Volvu, ale jeden z parametrů byla spotřeba, kterou mám dlouhodobě pod sedm (z jiných diskusí vím, že jí neřešíte, ale já ano).
Já se nehádám, že mám nutně nejlepší auto pro mé potřeby, jenom tvrdím že náklady/užitek/pocit vychází uspokojivě.
|
|
|
|
Já se připojuji. A jaký konkrétně výzkum by Vážený pan Piškot považoval za relevantní?
|
|
|
Jo, a není divný vyhlašovat v půlce roku auto roku...?
|
|
|
Asi stejně divný jako když ti přijde měsíční faktura od 14.6 do 13.7.
|
|
|
Musí být měsíční faktura od 1. do 28., 29. 30., popřípadě 31.? Holt je název měsíční faktura pro účetní období 14.6. až 13.7. zjednodušením, které naprostá většina lidí srozumitelně chápe.
Ale obávám se, že Which? Car nemá na mysli období od 24.7.2009 do 23.7.2010...
|
|
|
A kterou značku konkrétně postrádáte? Myslím tím auto, která bude uvedeno v druhé polovině roku a nebylo v této anketě zahrnuto.
|
|
|
No já konkrétně postrádám v podobné
"soutěži" možnost lidí hlasovat pro nějaký ten slabý a těžký krám třeba i se zkušenostmi ze zimního provozu, kde zejména haldexové "ofrouty" Rómster budou mít dechberoucí výsledky, takže jejich oběti už nebudou hlasovat nikdy pro nic....atd.
|
|
|
Ten výzkum byl v Anglii a ne na Sibiři :-)
|
|
|
Divil by jsi se, letošní (loňská?, jak to jen z pohledu tvé měsíční faktury brát...?) byla na poměry Britů fakt hustá. Takže je příspěvek HonzyZZR na místě...:-)
|
|
|
Roomster však byl v anketě zahrnut, takže je to jedno.
|
|
|
Výsledky výzkumu ti většinou vyjdou podle toho, co chceš vyzkoumat. S tím souvisejí namátkou skladba dotazů, cílová skupina dotazovaných, a spousta dalšího, čímž lze poměrně snadno určit výsledek výzkumu předem.
Tím apriori netvrdím, že tohle je reklama=výzkum placený Škodovkou.
|
|
|
To beru.
A v čem je tento vzorek 64 tisíc lidí hned špatný?
|
|
|
Já nepsal, že je vzorek 64 tisíc lidí špatný. Navíc je to info z Novy, v originálním článku jsem tuhle číslovku zřejmě přehlédl...
|
|
|
On to asi nebude ten článek, ze kterýho Nova resp. nejen Nova vycházela.
http://www.ct24.cz/doprava/auto-moto/96508-v-britanii-odhalili-novy-joyster- a-nejlepsim-vyrobcem-aut-je-tam-skoda/
|
|
|
To je děsný, novinařina ve stylu Ctrl+C a Ctrl+V...
|
|
|
Těžko něco hodnotit na článku, kde vlastně nic napsáno není. O to víc je mi záhadou, kde Nova vzala ty další údaje... Asi blbě čtu.
|
|
|
Nekdo si Fabii poridi jako mestsky priblizovadlo a pak s tim leze na dalnici, motor rve jak blazen a nestastnik se divi ze mu to zere 10 litru...
|
|
|
To je opět nešťastníkův boj, je to jeho benzín a jeho trpící motor.
|
|
|
A prave proto si muzeme myslet cosi o absenci jeho zdraveho rozumu, ze... :-)
|
|
|
To můžem. Ale majitele, ne výrobce - ten vyrábí jen to, po čem je poptávka (alespoň se o to snaží, když poptávka není, tak holt vyrábět přestane - dobrý příklad je třeba fabia ve verzi sedan, s příchodem fabie II škodovka opustila myšlenku pokračovat ve výrobě).
|
|
|
"...když poptávka není, tak holt vyrábět přestane..." Tak zrovna Škodovka je typickým představitelem fabriky, která poptávku uměle vytváří, viz. její reklamy typu "Sipmly Clever". Otázka je, proč je se svým marketingem tak úspěšná.
P.S.: Nijak jsem nezaregistroval, že by právě Fabie Sedan měla nějakou masivní reklamu. Kdyby se o to marketingově postarali, bude se i Sedan vyrábět a prodávat jak housky na krámě.
|
|
|
Odpověď je jednoduchá : Je to prostě módní vlna. Stejně jako džýny od dýsela atd. blond vlasy, přeměna plavek na kraťasy atd. Jenom tady na Dfens se o tom musí furt dokola žvanit a hledat důvody u majitelů těchto aut.
|
|
|
Reklama = umělá tvorba poptávky? To potom "uměle vytváří poptávku" každej.
A obávám se, že fabia sedan je tak nepraktický a současně ošklivý auto, že by se neprodávalo ani kdyby udělali sebelepší reklamu.
|
|
|
Ano, každý reklamou se snaží vytvářet poptávku po "úžasném Vanishi, vložkách, je ještě víc bělejším prášku na prádlo, Simply Clever Škodovce ...". Výčet výrobků je nekonečný. Třeba jen reklama na Calgonit, v kolika je variantách, to snad ani nejde spočítat. A pokaždé je "nový" Calgonit "ještě účinnější, víc myje, atp." Najdi si tady článek o polévce ze šutrů...
Kolikrát s úžasem sleduji pro mě debilní reklamu a ptám se, jak si zadavatel reklamy může myslet, že něco tak stupidního, za co vyhodí dost velkej balík peněz, mu může přinést vyšší prodeje? Ale jak je vidět, na příkladě v téhle diskuzi probírané Škodovky, funguje to.
Dnes už těžko zjistíme, zda-li by byl reklamou podpořený Fabia Sedan prodejní trhák, já si myslím, že jo.
|
|
|
Fabia Sedan nebyla primarne urcena pro cesky trh. Sleduejte pravidelne reklamy v Turecku nebo Bulharsku?
|
|
|
Nevím, proč bych měl sledovat reklamy na auta v Turecku nebo Bulharsku...:-) V Bulharsku jsem byl měsíc a ubezpečuju, že plečky pardon, auta, Škoda Fabia Sedan jsem tam neviděl. Z toho vyvozuji : a) reklama nebyla úspěšná, b) jsem mizerný pozorovatel, c) Bulhaři mají rozum. Vzhledem k vozovému parku všech možných samohybů v různém stáří a stavu, co tam na silnicích jezdí, a mentalitě Bulharů mi vychází varianta a).
|
|
|
Proti tomu nic nenamitam, pisu sem kvuli tomu, ze se tu nekdo snazi porovnavat celkovou hmotnost u pokojstru a uzitecnou hmotnost u fiata.
|
|
|
Mea culpa. Sek jsem se pri rychlem porovnani. Ale i tak: u malych kubatur proste zalezi na kazdem kilecku, ktere ten motor musi tahnout. Ja sam mam ted motor 1,3, a pohotovostni hmotnost 1100 Kg. A je to naproste minimum co jeste jede. A prave tech 100 kilo je napriklad clovek, ktery se mnou ve skodovce jakoby jede, i kdyz tam vlastne krome me nikdo neni. IMHO proste 1,2 motor klidne jo, ale do auta co ma tak 900-1000 kg.
Navic me skodovka proste sere s jejich cenovou politikou. Kdyby ty auta nebyly predrazene, klidne bych do toho sel.
|
|
|
Nevšim jsem si, že by Fiat 500 někdo prezentoval jako rodinný vůz, kde je místo na úplně všechny věci pro standardní škodifka-rodinku...
...a taky se nedá nevšimnout si, že sám Fiat 500 má šmrnc* jako celá typová nabídka škodifky. To, že je to auto pro dva a kousek neva, protože to každej ví, s tím to taky kupuje a není pak vykulenej, že je to malý, když v reklamě je tolik krabic vokolo, který se tam "jako-vejdou"
--------
*) originalita, netradiční řešení...atd.
|
|
|
Jojo, Fijátek je roztomiloučkej:-))
http://www.ledorga.fr/en/election-voiture-gay/european-gay-car-2008.html
|
|
|
Mě ale vaše úchylnosti příliš nezajímají.
|
|
|
Taky jsem to nepsal Vám, račte si všimnout.
A navíc Fiat500 považuji za dost odpudivé auto.
|
|
|
To já sice taky, (stejně jako Škoda produkci) ale když by si ho Bárbí přála, má ho mít. U šádehrůz bych se cukal podstatně víc.
Ráčil jsem si všimnout, informaci jsem vám sdělil jen tak. K volnému užití.
|
|
|
Osobně bych se u obou cukal stejně. Snad jen ta škodfka má u nás na venkově méně debilní servis než Fiat.
Nicméně zajímá mě ta úvaha "Vaše úchylárny". Když D-Fens napíše o tom, jak muslímští negři dělají bordel v Grenoblu je muslimský negr?
Prostě mě ten Fyjátek přišel jako buzerantský auto, a ejhle, on je.
Jinak tu tuším měl D-Fens celkem jarý článek o guy autě Nissan Kaškaj (bo jak se píše). Je proto buzna?
Asi dneska moc náročný den, že?
|
|
|
No já si jenom jenom povšiml, že podobné informace nám sdělujete nikoli poprvé a nikoli jen v této diskusi. Tak si říkám "Sakra, Arnolde, co za tím asi tak může být ... "
|
|
|
Sakra Arnolde, bylo za tím jenom to, že mě neobyčejně zaujala úvaha cyklista=buzík, řidič=chlapák. A tak jsem (aniž bych to chtěl nepatřičně zesložiťovat úvahou na téma 90% cyklistů=řidiči) použil Internet. A kupodivu buzeranti kola vůbec neřeší (žádný bikes for gays se nekoná), zato autíčky jsou posedlí. A Fijátkem 500 přímo velmi. Zkrátka buzeranti jsou spíš na autíčka než na kola. Ostatně když když si uvědomíš, co z jízdy na kole nejvíc bolí, není složité si uvědomit, proč mají raději autíčka.
|
|
|
Ta úvaha nejspíš pramení z toho, že opravdový cyklista je vrcholně směšná postavička do jazzu, připomínající nejspíše přerostlou gymnastku. Stajně jako ona nemá sekundární pohlavní znaky a na místě primárních jenom nějakou divnou bouli. Celé to korunuje lebkouní helmička nahoře a plína vespod.
Opravdu zábavné stvoření, jež se nestydí v tomto úboru vstoupit mezi lidi a to dokonce klidně i do restaurace.
|
|
|
cha cha chááá....hezky setřeno! Líp to dlouho nikdo neshrnul.
|
|
|
|
vím že přišel. dobře, žes se připoměl. idu na ňho.
|
|
|
hlavně, že neskončil ve spamu. jinak fpoho, je čas
|
|
|
nene, neboj. už máš i odpověď 8o)
mám jen kurefsky málo času - stavebné sezóna v plným proudu.
|
|
|
Jo, je to tam. Veliké, Pepíkofské Díky !!! :o)
|
|
|
Hmm, zajímalo by mě, co je to "opravdový cyklista". To, co popisuješ je tak jeden z desti. Pravda, je vidět.
No upřimně - on takový motorkář v pětatřicetistupňovým vedru navlečený fkůži, z vysokýma koženýma botama a zrovinka tak ufonským blembákem je přitažlivý asi jako podpaží Steva Ballmera po tříhodinovém projevu na konferenci Developers.
http://video.google.com/videoplay?docid=6304687408656696643#
|
|
|
no upřímě...pro mne není přitažlivej žádnej motorkáč...ať v kůži nebo bez kůže. tím, že řešíš přitažlivost motorkáčů se vysvětluje, jak ses dostal na stránky hodnotící tak asexuální věci jako auta z heldiska sexuální orientace.
hele...že ty jezdíš rád a hodně na kole...co?
no a jinak...když se motorkáč osprchuje, tak je myslím v pohodě. když se osprchuje cyklobuzna, bude pořád vypadat jako hajzlovej pavouk s kuřecím hrudníčkem 8o)
|
|
|
Sorry - s cyklistou začal Rimmer. Takže s problematickou orientací se obrať na něj. Debata byla řidič-cyklista-motorkář. Je to těžké pochopit?
BTW - jak z podivného spoceného individua navlečeného do černé kůže a s blebmákem přes čumák poznat pohlaví fakt nevím.
Prosím tě pošli mi odkaz na nějaké studie o průměrné fyziognomii motorkářů a cyklistů. Jinak mám pocit, že si kálíš do úst.
Hele fakt si nějak ošklivě naboural, že ti hlavička nepobere, že cyklista-motorkář-řidič jsou velice často jeden a tentýž člověk a tuto roli v pohodě prostřídají během jednoho dne? No nic, každopádně motorkářské kožooblečky mi nějak víc připomínají osazenstvo Blue Oyster baru z Policejní akademie, nebo Chcípáka z Pulp Fiction, než cyklistický hadry.
BTW - já osobně třeba u tohoto nemám problém s určením pohlaví (pro Rimmela - JE to ŽENSKÁ a špičková cyklistka):
http://im.sport.cz/934/59342-article-fjqyx.jpg
http://www.mtbiker.sk/images/gallery/Other/Craft_ProCool/CRAFT_ProCool_IM_24_Tereza_ Hurikova.jpg
Chlapci, já si myslím, že kdo umí koukat, že si podstatné v pohodě zjistí.
|
|
|
Sorry - buznatéma a cyklotéma sem zatáhla Vaše ctěná osoba. Je opravdu politováníhodné, že si od včerejška již napamatujete ani toto. Asi náročný den, že?
|
|
|
Ale no tak, to už zavání Alzheimerem. Buzíky sem zatáhl ZZR a jeho učůrávání nad Fijátkem500 a jeho stylíčkem - prostě Fiat 500 JE ukázkové auto pro Bárbíny a buzíky. Neumím si představit chlapa, který by v tom jezdil a ještě si myslel, že má styl a šmrnc. Kola jste sem zatáhl Vy, když jste mě (ach jo, už asi po šedesáté) tlačil buzerantství. Tak jsem jenom odpověděl. Nic víc. A o CYKLISTECH a ŘIDIČÍCH (nikoliv cyklistkách a řidičkách) se tu píše pořád a já s tím nezačal. Jenom jsem celkem analogicky psal o MOTORKÁŘÍCH a nikoliv motorkářkách. Jenže když se mluví o řidičích a cyklistech, je to OK, ale když analogicky napíši o motorkářích, je to pro chudáka ZZZZR zase "důkaz" něčeho.
Chlapci nic ve zlým, ale debata tady je tak na úrovni South Parku.
ZZR ať si natáhne kožený oblečky, sedne si do stylovýho šmrncovního Fijátku a jede si do Blue Oyster.
|
|
|
|
To :-))
Na konci citovaného textu je smajlík. Zkuste si najít, co to znamená.
|
|
|
Aha. A ten smajlík zřejmě znamená, že s tím začal někdo jinej. Už chápu a děkuji.
|
|
|
Buznatéma sem zatáhl ZZR tím Fijátkem. To je prostě buziauto jak vyšité. Ostatně je tak celkem cílené (na metrosexuály, což je dle mě takový přechodový typ), buzíci sami ho milují a Chucka Norisse si v tom taky neumím představit :-))
OK, když se píše o buzerantských proprietách, tak se ještě nepíše o buzerantech. Kapituluji.
Jinak samozřejmě buzi téma sem přinesl a zcela vyčerpal D-Fens..
|
|
|
Už se těším dopředu, jaký že to veletoč předvedete příště.
|
|
|
Text tohoto komentáře byl přesunut do chlívku, jelikož se jednalo o zcela zjevnou snahu o rozdmýchávání prázdné flamewar. (R)
|
|
|
Tak to bývá, když se někdo brání nesmyslnému osočování.
|
|
|
Auto že je asexuální? To je ba naopak jeden z nejvíc sexualizovaných objektů (do extrému to např. dotáhl Ballard v novele Crash, kterou pak mistrně natočil Cronenberg).
|
|
|
Doporučuji - pokud Vám přijde plínka v gatích směšná, dejte si tak sedmdsátku, stovku s plenou a to samé bez - rozdíl, který vidíte i cítíte, stačí silnice. (O jízdě po rozmlácených polních a lesních cestách přes výmoly a kořeny ani nemluvě)
Image je na nic. Sportovní hadry stejně jako skafandry nebo horolezecký krámy mají fungovat. Pak ať si vypadají třeba blbě, designu jsou plné butiky...
|
|
|
Nějak mi uniká důvod, proč bych tak měl činit.
|
|
|
Protože zkušenosti jsou nepřenosné?
|
|
|
A proč bych měl onu zkušenost podstoupit? Soudíte, že pak si budu takto oblečen méně připadat jako cvok? A že změním názor na přiměřenost oděvu např. v restauraci? Myslím že asi ne.
Mám také jisté specifické problémy se sedlem. Tak nějak chápu, že to patří k věci. Nikdo mne ostatně nenutí na tom jezdit.
|
|
|
Pokud chceš něčemu rozumět, je dobré nějakou zkušenost mít, nic víc.
O přiměřenosti oděvu například v restauraci jse se nezmiňoval, nicméně v některých restauracích je to oděv vhodný a akceptovatelný. Například v podniku "U kominíka" na hraničním přechodu do Saska letní sezóně. Přijatelnost/vhodnost oděvu je dána klientelou/podnikatelským záměrem. Co na tom lze měnit či zpochybnit?
|
|
|
Nemusím rozumět úplně všemu na světě. Fenri se ptal, proč někteří považují cyklisty za buzny. Zkusil jsem mu nabídnout odpověď. (Protože tak dobrovolně vypadají) Nic víc.
Osobně je mi to lhostejné, rovněž tak pohnutky, jež k tomu skalní cyklisty vedou.
Pokud to majiteli restaurace nevadí, je to samozřejmě v pořádku. Klidně tam můžou chodit nazí. Okolí jim pak přirozeně občas projeví respekt a úctu na oplátku podobnou mincí. Tak to na světě chodí.
|
|
|
Arnolde,
já mám problém v tom, že jenom malá část cyklistů vypadá jako buzny. Navíc ten buzní vzhled bohužel z velké části má úplně racionální podstatu a jasné výhody. Na druhou stranu ten vzhled řadě lidí, co jezdí (aspoň někdy) na kole vadí tak moc, že si raději berou věci, které se racionálně na to kolo hodí méně, jen aby nevypadali jako buzny. Třeba na helmě rozhodně nic buzního nevidím.
Na druhou stranu spousta aut vypadá děsně buzerantsky, aniž by k tomu byl sebemenší racionální důvod, dokonce často jdou v kvůi otomilému vzhledu proti racionalitě.
|
|
|
Helma není buzní. Ta je jen normálně nesmyslná a blbá.
www.osel.cz/index.php?obsah=6&clanek=2109
(Samozřejmě vyjma specifických případů, např. syn, který jezdí jako úplný magor a padá proto každou chvíli, např. ten můj ;))
|
|
|
Na silnicích jezdím minimálně a na polňačkách a lese je dobrá, že když člověk sem tam štrejchne křoví, že mi to nesundá optiku.
Navíc namlýt si hubu na kole umím i sám. Nepotřebuji k tomu řidiče :-)
|
|
|
Už jsem viděl kořeňa, cyklistu, co skončil pod autem, přední kolo mu hrnulo hlavu při dobržďování po asfaltu a díky tomu, že měl blembák tak neměl vohoblovanou lebku až na mozek.
|
|
|
"Navíc ten buzní vzhled bohužel z velké části má úplně racionální podstatu a jasné výhody."
Hledání partnerů sem netahej. teď se bavíme o technických věcech 8o)
Na helmě nic buzního nevidíš? Jak píše OC - helma je úplně k hovnu. Když jsi normální a jezdíš tak, abys nespadl, na nic ti není.
Tudle jsem předjížděl trubku, co měla trenýrky, podprdu a helmičku. Na co ji měla nechápu. Předpokládám, že když jede skoro nahá, tak nikde nejde do rizika, že spadne. Při odhození autem jedoucím byť jen 60 kmh je to pecka taková, že když přežije tu ránu do hlavy, bude si při přebalování její okolí myslet, že by pro všechny bylo lépe, kdyby tu helmu neměla.
|
|
|
Cyklohelma je stejně buzní, jako helma motorkáře nebo airbag v autě. Článek z Osla po nikoho s IQ nad 50 nemůže být důkazem univerzální platnosti a pravdy.
Vím, že máš problém se čtením, ale článek na Tvém božském Oslu hovoří o teoretické nebezpečnosti helmy (podle jednoho psychologa, který asi s pravítkem měřil, o kolik ho míjejí auta - no comment) na SILNICI. Já na silnici skoro nejezdím. Proto nosím helmu.
Motohelma - chlapák, drsňák, adrenalista.
Cyklohelma - buzík, měkouš, bojí se adrenalinu.
Bože ZZZR, já bych chtěl být tak jednoduchý jako ty.
Co se týče technických věcí výhod buzního obleku na kole (který nenosím a nemám) - zkus si něco přečíst.
Možná i na tom Oslu, nebo co to pro vás vydávají.
|
|
|
Jezdím na oři. Často spolu děláme psí kusy a často si nabiju držku. O větvích nemluvě. Přesto nejezdím v páteřáku a helmě, maximálně si beru chapsy kvůli roští.
Ta racionální podstata - to je chtít adrenalin bez rizika? Děkuji, to bych se s dovolením projel raději virtuálně na počítači.
|
|
|
A co když nejde o adrenalin (já například jezdím jako doplňkovou přípravu pro VHT, neb nemám klouby a páteř na dlouhé běhy), pro redukci váhy a pro čumění po přírodě.
No a znám dva lidi, co by bez hlemy byli mrtví (oba helma rozvalená na kusy, jeden z nich i tak dost dlouhé léčení (oba pády v terénu) a jednoho člověka, kde by došlo minimálně na těžký otřes mozku.
Pád je sviňa a někdy i náhoda, nemám pocit, že helma degraduje jízdu (jistě, lze např. lézt v horách bez helmy nebo přecházet sněžné mosty nad trhlinami na ledovci bez lana - to je teprve ta pravá ruská ruleta, přiletí úplně náhodný kámen? - a vězte, že létají - propadnu se zrovna já? - a vězte, občas se někdo propadne. A třeba ten adroš, když si člověk nevezme lavinovou výbavu na skialp, ten také musí být).
|
|
|
Lezl jsem zamlada po skalách bez lana. "Adroš" čert vem, o to vůbec nejde (alespoň tedy mně ne), ale ten pocit, že člověk opravdu používá jen a jenom vlastní síly a schopnosti a ne nějaké výdobytky technologie, ten je k nezaplacení.
Rozhodně ale netvrdím, že to je jediný nebo správný způsob nebo tak něco; s lanem a v přilbě jsem toho nalezl daleko víc. Nicméně opravdu není vůbec špatné si to zkusit, jen tak pro srovnání.
|
|
|
No a znám dva lidi, co by bez hlemy byli mrtví (oba helma rozvalená na kusy, jeden z nich i tak dost dlouhé léčení (oba pády v terénu) a jednoho člověka, kde by došlo minimálně na těžký otřes mozku.
Tohle je k ničemu. Já zase znám člověka, který narazil makovicí přímo do stromu, když mu před skokem uskočil kůň. Přesto je naživu a jsem si jist, že helma by byla na cimprcampr. Zadunělo to tak, že to slyším ještě po letech.
Já netvrdím, že je nutné jít na medvěda holýma rukama. Za člověku přiměřenou pomoc pokládám například dýku :) Ovšem zkosit ho kulometem je prasárna bez risota. Všechno má svou cenu. Například cena za jedzdecký sport je že vás bolí v kříži, nohy, máte namlácený zadek a modrý flek na břiše od vražený hrušky. Dále to, že se můžete zranit, zabít.
Za to všechno dostanete něco na straně "dal". Myslím, že kdybych měl v kalhotách vložku a neměl namlácenej zadek (o jiných orgánech nemluvě), že by mne to nebavilo. Netrpím představou, že si nesmím udělat bebí.
|
|
|
Jenže z westernového sedla se tak snadno nevypadne ;)
Co se týče helmy, jistý vysoce respektovaný lezec, horolezec a dlouhodobý vedoucí Bezpečnostní komise Německého horolezeckého svazu, autor fundované a populární knihy Bezpečnost a riziko na skále a ledu (doporučuji II. díl), - Pit Schubert - má na helmu jasný názor: nosit, zmenšuje riziko pádu a když už se někdo proletí, je větší šance, že zranění nebude fatální. Založeno na sledování většiny případů zranění v horách.
|
|
|
|
Áááááá, gringo je zřejmě Anglán :)))
Sice se tak snadno nevypadne, zato se z něj občas za jízdy dobrovolně vystupuje ;)
|
|
|
Arnoldův dodatek č. 1 zcela bez ironie:
Jak podle něj zmenšuje helma risoto pádu?
|
|
|
Maovy milosrdné odpovědi:
1) Větsinu jsem odjezdil v anglickým, jo. Ale něco i ve westernovým, a to bylo křeslo.
1) Na skále létají různé předměty: kameny, karabiny od prvního na laně, nedejbože osmice a další kousky. Trefí-li tě takovýto kousek, letící 10 - 20 m, do palice, tak tě víceméně vypne alespoň na tak dlouhou dobu, že se pustíš a tradá ... nekontrolovaný pád v bezvědomí je i s prsákem rizoto jako kráva, nedejbože jen se sedákem. Máš-li odolnou pohlavní pokrývku, tak se sice lekneš, možná tě to srazí z chytů, ale alespoň můžeš kontrolovat pád. A nemáš díru v hlavě, samozřejmě.
|
|
|
Tak křeslo to bezesporu je. však je to taky sedlo na dlouhý štreky. Zajímavá věc by mohly být některý rychlostky (třeba barely) v anglickým sedle.
Jo, ty padající předměty byly mimo moji aktuální představivost. Díky.
|
|
|
V tom případě jsem jádro pudla přehlédl, omlouvám se.
Je mi to lhostejné, pohnutky také, proto i tom debatuji?
A což teprve, když to majiteli nevadí, ale postaví na tom podnikatelský záměr...
Ale tady ve sporu nejsme.
|
|
|
Původně jsem debatoval jelikož mne zaujala fenriho mírná obsese homoauty. Diskuse volně plynula a skončila u restauračních zařízení. Jak už to tak někdy v životě bývá. :)
|
|
|
Ach Arnolde - říká Vám něco akce a reakce?
Když někdo pořád obsesivně pokřikuje o homokolech, prostě to člověku nedá, aby si nezjistil, že homouši neskonale více řeší a milují auta, než kola. A že výrobci aut jim vycházejí vstříc a dělají různá homoauta, jako Fiátek 500, nebo C1 a oni jsou šťastní. Všichni jsou spokojení, tak to má být.
Na druhou stranu homouši zjevně kola nijak neřeší a výrobci kol na ně zvesela kašlou. Prostě to trošku nabourává ty Vaše theorie.
|
|
|
Nesnažte se mi neustále něco podsouvat. Je to ohavný a demagogický zvyk.
Nehodlám v této debatě pokračovat, neboť za chvíli se skrze Vaše pero dozvím, že jsem zastřelil Kennedyho. A na to nejsem zvědav.
Račte si laskavě blábolit sám se sebou dejte v své mysli vzniknout nějakým dalším mým teroriím.
|
|
|
|
OK. Podsouvat obsese či homosexualitu (ZZZZZZR) je celkem OK. Pokusit se vysvětlit, proč reaguji na něco, s čím do mě dva dny šijete je podsouvání.
|
|
|
Erm, račte mi laskavě dohledat a doložit, kde píši, že kolo je stroj homoušův, kde píši, že pouze drsňáci si kupují auta a podobné "mé teorie" s kterými zuřivě polemizujete. Nejste-li toho schopen, a nejste-li schopen držet se tématu, pak raději mlčte.
Šiji do vás pro váš pitomý a mimoidní příspěvek:
www.dfens-cz.com/komentare.php?akce=fullview&cisloclanku=2010072201& lstkom=298382#kom298402 v reakci na Honzu , který pokládáte natolik za duchaplný, že jej musíte opakovat v různých diskusích dokola. Zřejmě je to váš vrcholný výkon.
|
|
|
Ten komentář byl subjektivní nesouhlas se subjektivním tvrzením, že A.) je hnusné a šit a auto B.) je kuásné a šik. Navíc za situace kdy auto B.) je evidentní fake bez užitné hodnoty (teda kromě fce předraženého módního doplňku). Navíc nebyl myšlen vážně. Byl stejně pitomý/chytrý jako ten od ZZZR.
Naopak já za pitomý považuji Váš text:
"Mě ale vaše úchylnosti příliš nezajímají." Tématu ani aut se zcela zjevně netýká. Prostě osobní útok.
V dalším komentáři jste mi své moudro dal k volnému použití.
|
|
|
|
Přesně! Ale tohle někteří nepochopí ani za prase a pořád budou psát o cyklobuznách s plínou. A to kdyby někteří věděli, že nejlepší je před jízdou ještě plínu zasypat dětským pudrem...
Myslím, že na to jde fenri dobře. Jednoduchým googlením si našel, že nikoliv kolo, ale auto je objektem adorace homosexuálů, čímž některým vyrazil dehonestující trumf z ruky. Ale oni se toho ne a ne vzdát.
|
|
|
Ale no tak? Tady se nikdy nehrálo na to, jaké karty držíte v ruce. Pač není eso jako eso.Třeba Honza hraje s 2 a 4 různé barvy a je mu to jedno.
|
|
|
Před dvěma lety jsem dal 65 km po okolí Brna...plínku nemám, jel jsem ve slipech(aby se mi trncle neshrnovaly na zadku) a šortkách, co mám na brusle. Dla jsem to v poho. Jestli to nebude tím, že mám sedlo "pohodlné" a ne "in-style".
Znám sportovní oblečení, které se dá nosit i normálně a není poznat, že je to sportovní oblečení a při sportu funguje... Jen když si někdo zakládá na image sportofce, tak ji prostě musí prezentovat...
|
|
|
Ne, není to reklama.
Ale doporučuju něco podobného:
http://www.cyklo-obleceni.cz/cyklisticke-sortky
Sám vlastním podobný exemplář, jsou s plínou, moje prdel pěje ódu na radost a nevypadám v tom jak debil.
Cyklo elasťáky pro chlapy jsou fakt HROZNÝ...ani zadarmo a ani omylem!!
|
|
|
Mám něco podobnýho. Když to vezmu na sebe, připadám si jako posranej, ale není to VŮBEC vidět. Ty přiléhavý kalhoty fakt nechápu - leda že je v tom míň vedro. Mají vlastně o vrstvu míň. Ale stejně bych to na sebe nevzal - to se radši budu o 5,267 % víc potit.
|
|
|
No, minimalne v USA jsou oblasti, kde muzete videt nejvice duhovych vlajek, shodou okolnosti take oblastmi, kde potkate nejvice cyklistu (Miami Beach, San Francisco)... A v Evrope to neni o moc jine (Berlin, Amsterdam)...
|
|
|
Nechte mě hádat - roviny?
Nojo, na Aljašce je zima a kopce. Nic pro teplý ani masovou cyklistiku.
|
|
|
:-D
Dobrá ukázka na naprosto imbecilní dedukci :-)
|
|
|
To bylo česky?
Jinak samozřejmě root měl zaručeně pravdu. Jeho znalosti o geografické distribuci homosexuálně zaměřeného obyvatelstva jsou dechberoucí. V duchu zdejších yntelektuálů se mi vkrádá na klávesnici ftipná otázka...
|
|
|
Jo, ta věta zní divně :-)
Vždycky pak marně hledám tlačítko edit :-P
|
|
|
Jo, jakapak? Podotykam, ze ty duhove vlajky byvaji umisteny pomerne vyrazne, rozhodne je nelze snadno prehlednout...
|
|
|
Buzerantský kukuč Fiatu 500 také ne.
Jinak já jsem jouda nezcestovalý, byl jsem z uvedených lokalit jen Amstru a Berlíně a žádných vlajek jsem si tam fakt nevšiml.
OK, kdo hledá, najde.
|
|
|
|
Že by nakloněná rovina? ;)
|
|
|
OK, mea culpa. To San Francisco jsem nějak přehlédl. Omlouvám se. Dokonce kalifornští homosexuálové vymysleli horská kola.
Ano, je dokázaným faktem, že nejvíce kol na světě je v Amsteru, Berlíně a Friscu (nenechte se zmást celou Asií apod.). Je dokázáno, že právě v těchto lokalitách je nejvíce buzerantů. A je dokázáno, že ti buzíci jsou tam kvůli kolům. Eh, nebo vice versa?
Jo a Fijátek 500 má chlapácký šmrnc a je originální (například vůbec nepřipomíná jedno auto z 60tých let, které vůbec nepřipomíná jiné auto ze čtyřicátých...).
|
|
|
Tak Tom Ritchey je gay?
Zajímavá novinka...
|
|
|
Určitě - jezdil přeci s Garry Fischerem:-)). Kdoví, co na těch kopcích dělali.
|
|
|
Když jsme tak u toho. Nemohl bych tě pozvat na projížďku na kole? Pokecáme atd.
Jestli nejsi homosexuál, tak se omlouvám. Ale z toho, že je tady obhajuješ jsem usoudil, že musíš být.
Auto je zase ultimativní znak heterosexuality ať je třeba růžové. Četl jsem to v diskusi na Dfens, tak to musí být pravda 8-)
|
|
|
člověče...nevím, jakým řízením bych se mohl dostat na takový stránky, kde se řeší, jestli je auto dostatečně hetero.
úchylný stránky si ale najdou své čtenáře, že jo?
|
|
|
UTFG, young man...
Přemýšlel jsem, čím je tahle parodie na auto cool, a v nějkém řetězci typu Fiat 500+ styl, nebo tak, Google odpověděl...
Vám to nepřijde jako auto pro blondýny či buzny?
|
|
|
nevím podle čeho se pozná parodie na auto. je parodií jen proto, že je auto malý? aha...tak si přečti Freudovo pojednání o mužích posedlých velikostí.
ne. jsem měšťák a přijde mi to jako docela dobrý auto do města. může se mi líbit víc nebo míň, ale pohlaví, sexuální orientaci nebo něco jinýho bych v tom nehledal. je to prostě malý auto a vidím jeho výhody v tom prostředí pro který je určený.
pokud bych měl určit auto ve kterým jezdí frustráti a zvadlí/malí kokoti, tak je to libovolná značka a libovolný typ v černé, s černými skly. proti takovým je buzna ve fiátku hotový požehnání...a většinou je to auto k podívání a neukapává z něj potřeba aspoň něčím budit respekt.
|
|
|
Vyjimky by se nasly. Ja se treba potykal s problemem, jak odstranit tonovani skel z bazaroveho ropaka (navara), co mame na vozeni kameni. Folii jsem sloupal, ale furt to zustava dost tmavy. Nicmene asi na tom neco bude, musel jsem po puvodnim majiteli odstranit hlavu radici paky ve tvaru orla (zelezo, spatne chromovane) a vonavku ve tvaru ptaci budky. Nicmene auto je nastrikane na stribrnou barvu (mozna je to metaliza, z vetsi casti asi ano).
Takze pri porovnavani frustratovatosti majitele je zahodno prohlednout i interier auta. Muze se jednat o vcelku normalniho ridice, co nemel moc na vyber v bazaru. Slysel jsem i o sleve (dost vyznamne) na strasnou barvu auta.
|
|
|
Chlapče bavíme se o subjektivních věcech. Fabia je špatná, protože je malá. Fijátek je skvělý, protože je malý. Nějak se v tom ztrácím. Osobně mě ten Fijátek přijde na hovno ještě víc než Fabie a navíc má šmrnc jak Picachoo. Co je originálního na autě, které je doslovnou kopií jiného, padesát let starého auta s několika drobnými citacemi auta ze sedmdesátých let nevím.
Nicméně já auto beru jako obyčejnou věc s jistým účelem. Tím je doprava. Hlavním posláním Fijátku ta doprava zas tak moc není - styl převládl nad funkcí. V tuto chvíli je pro to pro mne parodie. Čímž nikomu neberu, že se mu to může líbit. Dokonce mě napadají tipické skupiny, kterým se to bude líbit.
Jo, černé auto s foliemi nemám.
To jenom abych předešel nedorozuměním
|
|
|
Chlapi, když už teda srovnáváte fabii s fiatem 500, tak se taky koukněte na cenovky - základní cena Fiatu 500 s motorem 1,2 je 291 tisíc, základní cena fábie je 199 tisíc. Jestli chcete fiata s lepším motorem (1,3 75 koní nebo 1,4 100 koní) přidejte si ještě sto litrů, zatímco fabia s 1,2 TSI 77kW (103 koní) začíná na 284 tisících (= pod základní cenou fiatu). A teď se rozčilujte nad předražeností škodovky ;)
|
|
|
A je to i ve shodne vybave? Aha...
|
|
|
Fabie nemá držáček na anální vibrátor.
Od Gucciho.:-)
Na druhou stranu ne každý chce tu výbavu co má Fijátek a i pokud si jí dokoupí, tak ta fobie vychází citelně levněji.
Nicméně mě třeba zaujalo, že Punto je o dost levnější auto (a je to auto), než mrňavý 500. I z tohodle je vidět, že 500 je prostě dekorativní doplněk, u kterého se na fci nehraje. kdybych si měl vybrat mezi Puntem a nebo si připlatit za 500, tak asi není co řešit.
|
|
|
Detailní porovnávání by bylo na dlouho, nicméně Fabia s TSI 77kW (zrychlení 0-100 za 10,1s) ve výbavě ambiente stojí cca stejně jako (je asi o 9 tisíc dražší) Fiat 500 se 51kW (zrychlení 0-100 za 12,9s). Co jsem to zběžně prošel, výbavy se snad cca shodují.
A pokud jde o váhu - Fiat 500 1,2 má "hmotnost DIN" 865 kg, zatímco fabie TSI 77kW má "pohotovostní hmotnost s řidičem" 1130 kg. (Jestli to jsou odpovídající hmotnosti, to nevim.)
|
|
|
A jak to vychazi kdyz vezmes v uvahu i hmotnost? Toho Fiata neznam vubec, ale Fabie mi na tu velikost a (nekterou) motorizaci prijde silene tezka ...
|
|
|
Jeden z problémů Fabie je to, že je to takový bastard - na městskou nákupní tašku je zbytečně velká a těžká a na rodinné auto je zase příliš malá. Konec konců Octavia je to samé v bledě modrém - malé auto, marketingem presentované jako velké, protože má velký kufr.
Podobný problém je s někerými hatchbacky a modernějšími kombíky s klesající střechou a šikmou zadní stěnou. Vypadá to divně, vidět je z toho blbě a přepravní kapacity normálního kombíku (a la Volvo 850) to stejně nikdy nedosáhne.
|
|
|
Hele Honzo a tmave cervena (vinova) barva je OK i s tmavymi skly? Ja jsem dlouho (cca 3 roky) vahal, jestli do toho jit, ale ta Alhambra je v lete takovej sklenik, ze jsem nakonec rezignoval ... ale mam to zatmaveni aspon odstupnovane - u ridice a polujezdce zustalo originalni (dle zakona), u prostrednich sedacek je to zatmavene tak napul (aby decka videla ven ;-) a vzadu mam ten nejtmavsi odstin - co to na aute mam, tak se snazim parkovat prdeli ke slunci pokud to jen trochu jde ... dost vyznamne mi to v lete snizuje vnitrni teplotu pri parkovani.
Jen se snazim upozornit, ze tmava skla jsou obcas i docela prakticka ... a to nemluvim o tom, ze potencionalni zlodej s nimi ma take trosku problem - nevidi tam a hur se mu to rozbiji ...
|
|
|
Tohle srovnání trochu kulhá. Škodovka ráda ukazuje třeba Fabii jako auto pro a) mladou rodinu, kam se všichni vejdou i s výbavou na severní pól, b) sportovní auto, plné adrenalinu a nevšedních zážitků a c) úsporné spolehlivé auto pro důchodce, které nikdy nezklame. Osobně mi už jenom chybí Fabie Scout, která bude z bahnitého terénu vyprošťovací tank.
Fiat 500 je ukazován jako stylovka pro 2 lidi, která se hodí do města a vypadá hezky. Což podle mě splňuje.
|
|
|
Ale já nesrovnávám F500 a Fábii. Já přirovávám F500 k Joysteru, ke kterému Root přistoupil jako k rodinnému autu, aby ho mohl setřít - přestože necítí potřebu to samé udělat s F500. Takže moje pointa zůstává: na tomto webu je Joyster i před svým uvedením na hovno, protože je to Škodovka, protože ta je automaticky na hovno.
|
|
Asi nejsem dost bystrý, ale jaká měla být pointa toho článku?
|
|
|
Pošlete mi pětibábu na účet a já Vám to prozradím.
|
|
|
A já udělám dobrý skutek a zdarma vám prozradím, že tento článek........... pointu NEMÁ.
Je to smutně trapný pokus o jakousi fiktivní parodii. Kdyby nešlo o Roota, byl by to jenom trapný pokus. Za pět.
|
|
|
Příště doporučuji "fiktivní pseudoparodii". Vypadalo by to rozhodně lépe...
Jo, a pointa je - když ....
|
|
Říkám si: no tak jdeme dál. Čelo v pravou ruku kloním a nevěřícně kroutím hlavou. Na druhou stranu, na co si stěžuju? Byl jsem přece varován bodem č. 6 tohoto webu.
|
|
To není tažení proti škodovkám, to je tažení proti hlouposti. Tak nějak považovat vraky s pseudonárodní značkou za dobrý auta je docela ulet.
|
|
|
Čert vem značku. Proč jsou to vraky?
|
|
|
No protoze je na nich spatna znacka. ;o)
To mi nepochopime...
|
|
|
tak tak...VW, Audi, Škodifka...jedna rodinka.
proč jsou to vraky? protože je tak škodifka vyrábí?
8o)
|
|
|
Ještě jsem neslyšel, že by škodovka vyrobila vrak. Možná mne poučíte?? (a neberu ohranou písničku na téma nepovedených motorů)
|
|
|
Ale ano, některé ty motory jsou dost nepovedené, což nebrání Škodovce na nich lpět, to je sice ohraná písnička, ale taky pravda. Další věc je to, že i ty povedenější motory se cpou do aut, která jsou na ně příliš těžká.
Kromě toho je tu politika výbav a příplatků za ně a agresivní marketing, dělající z produktů Škodovky něco, co nejsou (typicky presentace Fabie jako rodinného auta a podobné úlety). Ne že by ostatní výrobci tohle nikdy nedělali, ale u Škodovky to opravdu dost přečuhuje obvyklý průměr.
Co se mi na Škodovce ekluje asi nejvíc je přístup k řešení problémů - baterka/airbagy u Roomstera, prasakající žárovky hlavních světel u Fabií...
|
|
|
Jako pardon, ale kdyz o necem, co dobre slouzi jako necky, nepisu, ze je to kocar, snizuje to najednou uzitnou hodnotu necek jako necek? Muzeme mit ZNACKU neradi, muze nas stvat jeji marketing (ale on asi ma svuj duvod, no ne?), ale to nic nevypovida o kvalite VOZU, jak znela otazka.
|
|
|
Kdyby jen tohle, pak by se o tom dalo diskutovat. To, co dost lidi o skodovce rika, chapu. Napriklad muj deda objektivne uznava, ze kozene kabaty nejsou spatna vec (nepromokave, kvalitni material), ale evokuji mu neco negativniho (gestapo). Nebude je nosit, protoze i pres jistou uzitnou hodnotu pro nej takovyto kabat ztraci dost na tom ZE SE V TOM CITI NEPRIJEMNE.
Ale je tu dalsi vec. Skodovka ma sve mouchy. Jiz zde bylo zminovano mnoho simply clever reseni. JJ zminoval treba tu horlavost po narazu.
Co se me tyce - pocitove je to spatne - ma to nechutne reklamy, auta sama ubijeji svou prumernosti. S toyotou, subaru, roverem, tatrou... s tim se da splynout. Skodovka, to je jako bych k tomu autu mel dal. Jaksi necitim to, co jinde - intuitivni ovladatelnost (asi jako PC versus mac). Technicky - auto si hraje na neco, co neni. Akcelerator dava dojem sportovni jizdy - ma neco, jako byl u fichtla rychlopal. Seslapnu o 5 cm a uz jsem na podlaze. Zbytecne tvrdy a nizky podvozek. (co se octavie tyce). U fabie zase extremne malo prostoru. Zadni sedadla se nedaji pouzit a jen prekazi. Podmotorovana tezka krava. Kejve se to.
|
|
|
Užitnou hodnotu vozu to samozřejmě nesnižuje, ale v mých očích to značně snižuje důvěryhodnost toho, kdo takovou pitomost vypustí z úst. A pokud to tvrdí oficiálně výrobce, nelze si neklást otázku, zda i ve vývoji a výrobě zaměstnává takové idioty jako v marketingu.
A jak jsem psal už jinde, i ta užitná hodnota je, přinejmenším u Fabie a Octavie, dosti diskutabilní - v marketingové snaze vyčnívat nad konkurenci ta auta ztratila některé výhody nižší třídy, přičemž ovšem s auty vyšší třídy srovnatelná nejsou.
Ale jinak každému co jeho jest a pokud si tyhle kreace najdou zákazníky, budiž to výrobci přáno. Já pouze uvádím důvody, proč bych si ta auta nekoupil já osobně.
|
|
|
|
Dobrá, dobrá... všechny články jsem kdysi četl a jestli se nemýlím, jde většinou o dost subjektivní a emotivní hodnocení celého vozu na základě akcentování dílčích 'nedostatků'.
Zopakuji otázku: Vrak?
Pokud ano, ukažte mi automobilku, která vraky dle vašeho měřítka nevyrábí..
|
|
|
Podotýkám, že škodovku nevlastním (už), ale v čem konkrétně je Škodivka horší, než třeba Nissan, Fiat, Toyota, Hyu...?
Díky za racionální podložené odpovědi.
|
|
|
Podle mě v ničem, cost cutting je dneska všude. Není o nic horší ani lepší, než ostatní konfekce.
Byly 2 racionální důvody, proč to nekupovat:
(a) v Česku už nevěděli, kolik si za to maj říct
(b) v Česku se kurevsky kradou a vykrádaj.
Bod (a) se v poslední době dost zlepšil, bod (b) bohužel trvá.
Žít ale v západní Evropě, klidně bych třeba o O III nebo Superbu kombi uvažoval.
|
|
|
Kombi je zaručený způsob, jak svoje auto vykastrovat ;o)
|
|
|
Pche, kombík je větší, pořádný chlapi maj velký auta, tzn. pořádnej chlap má kombíka! ;) Jenom gájové a lůzří maj malý mrdky. :p
|
|
|
Nj, ale zvětšení auta na kombíka je asi jako zvětšení chlapa o třesoucí se cecky - určitá hmota přibyla, tedy objektivně došlo ke zvětšení, nicméně .... ;o)
|
|
|
No, třeba na nakládání rozměrnějších předmětů, nebo většího množství krámů do kufru je kombík o dost lepší (teoreticky mohu nakládat po strop, věci které vyčuhují nahoru, atd.).
Takže užitná hodnota tu je a něčím se za ní platí (což je normální princip, ze kterého de facto není úniku).
|
|
|
|
To říkáš ty, protože kombíka nepotřebuješ, nemáš děti a asi ani chalupu. Majitelé kombíků ale budou mít zase opačnej názor.
|
|
|
|
nemám děti, ale mám chalupu v jeseníkách...a vystačím s C1 a dvěma motocykly 8o)
|
|
|
Ale cestovat ve dvou a ve čtyřech je celkem velký rozdíl.
|
|
|
Zejména, pokud polovinu posádky tvoří menší děti. To je pak i kombík malý.
|
|
|
Ty vozíš děti v kufru? To se nesmí! ;o)
|
|
|
Když zatáhnu roletku na kufru a instaluji takovou tu síťku za zadními sedačkami, tak by posádka neměla být ohrožena dopředu letícími dětmi a tím by mělo být vše v pořádku :-))
|
|
|
To se mi ulevilo. Navrhuji zlepšovák v podobě rakviček na střechu, přičemž tu s dírami na vzduch dostane jen to nejhodnější.
|
|
|
Vona tě ta sranda brzo přejde. Eště rád budeš kupovat kombajn!
|
|
|
|
:-D A nebylo by lepší zkusit pavouky? Akorát by si měl člověk dát pozor, aby mu při uchycování nevystřelil oko.
|
|
|
Já jsem s autem koupil i takovou nandavací síťovou mřážku mezi kufr a zadní sedačky. Velmi to používáme, když ta paní, co s ní bydlím, vždycky zarovná kufr až po strop - a že je to skoro vždy, když evakuujeme potomky k prarodičům.
|
|
|
|
Prdlačky. Nejhezčí auta jsou ty, co připomínají nízkoletící velkej mrazák! Třeba Volvo 960. :p
|
|
|
Ale ne. Jsou auta, ktera jsou uz jako kombiky (nebo s ohledem na to, ze budou existovat obe verse) navrhovana odpocatku. U takovych aut nevadi, ze to je kombik, chova se jak ma i v ostre projetych zatackach. Dokonce jsou auta, ktera se ve versi kombi chovaji na silnici lepe, nez sedany. Uznavam, je jich mensina. Ale jsou.
|
|
|
Můžete prosím uvést příklad? (jsem kombíkofil)
|
|
|
|
|
Prijimam vasi vyzvu, pane. :-)
Srovnam vsak s 10 let starym Mondeem. Skodovkou O1 (2003) jsem jezdil 3 roky sluzebne (tedy dost) a absolvoval 2 skoly smyku O neco mene jsem se svezl i ve Fabii a trochu i v O2. Budu milosrdny a zapocitam i zkusenost se Superbem. Mondeo mam uz 3. rok a tak myslim mohu srovnavat. Vsechno jsou to kombiky, krome Superba. Celou dobu mejte na pameti, ze je tam technologicky rozdil min +5 let ve prospech Skodovek.
Zacnu od pohledu. Skodovky placaji ruzne styly a Roomster je primo strasny, nicmene O2 a Superb celkem ujde. Mondeo mi prijde designove sladene (uznavam je to hodne subjektivni).
Predni naraznik - u skodovek je niz a zadrhava o obrubniky, na stejnych mistech Mondeo OK.
Kufr - skodovky snizena podlaha kufru, to je moc fajn pokud potrebujete vyndat pracku nebo cokoliv vetsiho (moc krasne lame skrine), az O2 to ma normalne. Hlavne, ze ziskali par litru obemu. Mondeo OK.
Podbehy v kufru - O1, Fabie to snad projektoval nekdo jako bokovku k zakladni skole. O2 jen o neco lepsi a jakz takz Superb combi (tady odhaduju podle fotky) se da srovnat s Mondeem (rozdil 10 let vyvoje!).
Nasednuti - O1, Fabie trest, pokazde jsem si orazil nohu o volant nebo se kroutil jak hadi muz. O2 o neco lepsi a Superb OK. Mondeo - normalne nasednu a neresim.
Misto - Fabie, O1 si za me uz nikdo nesedne. O2 trochu lepsi. Mondeo a Superb jsou v pohode (od ~180 uz je lepsi Superb). Njn rozvor neokecas.
Jizdni vlastnosti> Zacnu ABS, kdyby EU nevydala narizeni, tak dodneska jsou jen v top line Fabii. Ale jelikoz EU vydala rozkaz, tak to resit nemusime. Jen pripomenu, ze Ford to daval do stredni tridy automaticky v roce 1998.
Motor - zalezi na kusu, Skodovka ma neuveritelnou smes kvalitnich (horni cast spektra) a ksidloidnich (HTP,...) motoru. Ale da se vybrat. Jinak je dulezity vedet, Fabie je pekelne tezka a kdyz jsme to p
Podvozek - Fabie celkem jde, O1 na podvozku A3 to vymyslel debil - auto nesedi a pri sebemensi chybe na lede se zadek rozkymaci jak kyvadlo. O2 na A4 je o fous lepsi, ale taky to neni kdovi co. Jedinej Superb ma stabilni podvozek a dobre drzi. Ale v zatackach se vsechny skodovky naklapi. Tady Mondeo vitezi na cely care. Podvozek byl delanej presne pro tohle auto a sedi jak pribitej. A na skole smyku to bylo hezky videt: ridici ruzny, ale Mondea sedely.
Asi bych nasel i neco dalsiho, ale secteno podtrzeno. Skoda je hlavne marketing na nalesteny prd. Mondeo stare (a zejmena nove) je funkcne souperem spis Superbu, ale ten je papirove a hlavne cenove o tridu vys. Skodovka se snazi natlacit svoje auta do moc vysokych trid a ta na to proste nemaji. Jako perlicka
na zaver relativne nove srovnani http://www.autoweb.cz/reportaz/skoda-superb-combi-2-0-tdi-vs-ford-mondeo-kombi-vs- opel-insignia-sports-tourer/17635/
Jak vidno ani 10 let nestaci vyvojarum Skody, aby se naucili jak udelat kufr u kombika. Co dodat ... skoda.
|
|
|
|
Legacy asi ok (v nové generaci), ale ten současný Accord mě velmi nepříjemně překvapil tím, jak je vzadu stísněný. Jelikož kombíka si asi moc nikdo nekupuje na cesty maximálně ve dvou, je to dost handicap.
|
|
|
Nevim, jak Legacy, ale Outback stisneny je. Ja si v nem treba vepredu nemohu natahnout nohy, coz se mi v jinych autech nestava.
|
|
Fotka dobrá,
obsah výborný,
pobavení veliké.
|
|
|
souhlasím, mě asi nejvíc pobavil konec " . . . počkejte si na verzi 4x4 . . " :-))
|
|
Jak jsou roote reseny zadni deformacni zony ? Ty se taky pripevni na nohy vzadu sedicich ? :-)
|
|
|
Zde se nabízí prostor pro tradiční český kutilský um. Prázdné uzavřené dvoulitrové PET lahve, připevněné na holeně balicí páskou problém vyřeší. Značka se může připevnit na cyklistickou přilbu, jež si spolucestující nasadí na hlavu.
|
|
http://tn.nova.cz/magazin/auta/novinky/skodovka-je-v-britanii-nejoblibenejsi-auto. html
|
|
Jeho lordstvo vyklada v klubu:
Tak jsem slysel, ze ten Trabant je ohrome popularni ve sve zemi. Nevahal jsem, a jeden si tez objednal. A reknu vam, to je fakt nobl firma, za mesic mi prisla mala sberatelska maketa a, predstavte si, ona i jezdi!
Ten vtip mel dve pointy - dnes je asi vhodne dodat, ze cekaci doba na Trabanta byla v NDR 14 let, na Skodovku 16 let.
|
|
Pobavilo mě to. Pro malé děti by to bylo určitě zábavné...mávat na auta za sebou a policajti by to auto mohli využívat pro měření bezpečné vzdálenosti mezi auty:)
|
|
|