Komentáře ke článku: Test: Mercedes-Benz W140 (mamut) (ze dne 31.08.2009, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
Pres 5 metru a zadokolka. Proste plnotucne svezeni. Jsem na tom stejn (i kdyz mozna malicko vetsi) a naprosto sdilim nadseni z jizdy, ktere nikdo, kdo takovym autem nejel, nikdy nepochopi. Detroit zdravi Stuttgart a preje mnoho stastnych kilometru. Treba nekde na cestach najdete ty ztracene dva valce :)
|
|
|
Závidět lze i v dobrém a člověče, já Vám opravdu závidím. Odvaha ke koupi u mne chybí. Zatím. Alespoň doufám.
|
|
W140, to je teda ine svezenicko... pamatam si, akym sklamanim bolo tusim v 1998 ked vyslo nove eSko, ktore bolo pekne, moderne a dostatocne mercedesacke, ale pri svojom predchodcovi vyzeralo ako maly pes. na W140 sa uz mercedesu nepodarilo nadviazat. plus pridavam svoj plny suhlas k teme automat/manual. tiez som svojho casu brojil proti automatu klasickym argumentom "je to nuda". az osobnou skusenostou som musel docenit tu pridanu hodnotu k jazde. okrem toho, schopny vodic sa rychlo nauci "radit" rychlosti plynovym pedalom.
mimochodom, to bezpecnostne zasuvanie okien mal RR uz dve dekady predtym.
|
|
totiž 5 metrů délky, zadokolka a motor podélně, že haubna končila kdesi v dáli, tak ten pocit znám. A na to auto taky do smrti nezapomenu, byť z jiného důvodu.
V mém případě to totiž byla Volga GAZ 24, r. v. 1974, jezdil jsem s ní v r. 1992 (takže taky "plnoletá"). A největší vtip bylo její OTP - místo čísla motoru a karoserie jen slovo "výměnný". Zcela univerzální, platné pro libovolnou černou Volgu...
Ale hlavně - toho se bály i "off-roady"...
|
|
Článek celkem pěkný, škoda, že jste nepřiložil nějaké fotky, zdokumentování vnitřního prostoru po nich přímo volá :)
|
|
Prima recenze, čtivá i věcná, ale alespoň jednou si to po sobě přečíst, těch chyb ve větné interpunkci, až to tahá za oči :-(
Ale 5 metrů oceli a dřeva jsem ještě neřídil a zdá se, že bych to měl napravit :-)
|
|
chybí zhodnocení sexu v autě...
|
|
|
..to snad ani není třeba .. 70% žen dostane orgasmus jen z toho luxusu a zbytek se dá zvládnout :-D ... apropos.. mě se docela líbí ty 2xx ky fbenzínu, náklaďák (kombi) na hlínách a fmetle :-)
|
|
A co údržba a spolehlivost toho auta? Sype se na něm něco? Na spotřebu se radši ani neptám ;-)
Jo a k tomu automatu, brácha mi jednou vyprávěl, že mu někdo půjčil právě mercedes, snad nějakej taxík s automatickou převodovkou a nedokázal se s tim rozjet. Vždycky na to šláp a když se to rozjelo, dupnul na spojku - jenže tam je taky brzda, takže auto stálo na místě ;-)
|
|
|
jo, to znam :) kdyz 'sem mel svuj prvni (a zatim jediny) automat, pri prvni jizde 'sem chtel pred krizovatkou podradit a seslapnul 'sem "spojku" az na podlahu :)
|
|
|
Zdravím.
Tak běžnou údržbu není problém zvládnout i v domácích podmínkách průměrně vybavený dílny, takže na spotřebák není třeba servisu.
Poněkud horší je to s elektrikou řízení motoru, automatu a podobně. V autě už je sběrnice CAN-BUS, takže většina garážistů odpadá (ono je to asi i výhoda).
No a spolehlivost je u těchhle aut na vynikající úrovni. Zaplaťbůh, protože většina systémů je dost složitá. Korozí to netrpí ani po těch cca 18 letech. Na mým kousku se musí rez hledat lupou. No a jinak je auto těžký, takže silentbloky, čepy, brzdy a tlumiče chtějí svoje. Například letos jsem měnil komplet přední brzdy a kolem desítky se to dá pořídit sakumprdum. Spotřební věci jsou na Mercedesy kupodivu poměrně levný. Ovšem je tam i spousta špeků které už dají vědět že se jedná o auto s pořizovačkou 2mega a výše.
Automat: Já teda do tohohle nesed jako do svýho prvního automatu, ale když jsem v automatu seděl poprvý, tak to taky bylo na obtisk na čelní sklo :-) Ale už po cca kilometru to bylo v pohodě, takže pravidlo levý nohy už jsem znal.
Spotřeba: No hele asi takhle. Přes 15 jsem to ještě nedostal, průměrně je to kolem těch 12l. Ale třeba dálky s tempomatem se motají kolem 10l. Benzín je na tohle dost háklivej, jsou tam dost velký rozdíly hlavně v těch mezikusech.
|
|
|
Nojo, tak s tou spotřebou jsem to tipoval do 15 litrů a vidím, že jsem se trefil. Ono dvě tuny jsou dvě tuny.
Tak mě napadá, neuvažoval jsi o předělání na LPG? Auto je velký jako kráva, takže přídavná nádrž se tam úplně ztratí ;-)
|
|
Nechápem, že autor si dá toľko práce s napísaním tohoto naozaj dobrého článku, ale nepriloží fotky svojho auta. Nie je problém vygooglovať si ho, ale predsa...
|
|
|
|
|
Aha, tak to sorry. Z mýho kompu to normálně jde, ta galerie nevyžaduje přihlášení takže mě ani nenapadlo že by se to někomu nezobrazovalo.
|
|
Ach jo. Ja tyhle clanky proste musim preskakovat! Kdyz uz jsem si v hlave poskladal, ze poridit si vice nez 15 let starou limuzinu s odpovidajicim benzinovym motorem je nesmysl......... prectu si povidani podobne "postizeneho" o tom, jak je to prima :-)
|
|
Zdravíčko ve spolek... Taky trpím postižením jménem Mercedes, i když nižší řady W123. Právě renovuji svého v pořadí druhého, kterého jsem přímo kvůli automatu zakoupil někde před rokem... Auto má vyvařený podlahy, vykitovaný zadní blatníky, už je v barvě, ošetřený atd... Práce a peněz v tom je habaděj, ale dělá a bude mi dělat už jen a jen radost. Závěrem mého nepodstatného příspěvku bych chtěl pozdravit sonypolicku z "našeho" fóra :) ) [Makin_123]
BTW: dne 5. 9. 2009 od 9:00 hod. se bude konat již 7. sraz vozů Mercedes-Benz v autokempu Peklo u Trutnova. Více info na www.mbfanstrutnov.wz.cz (snad to není reklama, nejsem pořadatel, i když se s kolegou znám). Těším se že Vás dorazí co nejvíc! ;-)
|
|
|
..že bych se s Fordem zajel podívat :-D ..bych si připadal jak škodovka mezi BMW ..
|
|
Mamut byl vždycky můj sen, kterej jsem si (zatim) nesplnil. Nakonec jsem šel do trochu menšího stroje (Volvo 960), ale podobný pocity, který popsal autor článku, mi přináší i tenhle švédskej tank.
A na závěr dodávám: Ať žije automatická převodovka a zadohrab!!!
|
|
|
A není těch hnaných náprav nějak málo Torrente Silvestroviči? ;-)
|
|
tak tuto potvoru mam, sice vo verzii 500SEL do ktorej sa este k tomu zahryzol AMG ;) s elektronikou a hrdzou sa neda len suhlasit ;) ten tank proste nehrdzavie, ale vytoci ta chybou v elektrine vzdy v tej najhorsej situacii ;) ale az take zle to nie je ;) , motor vzdy nakopol, potvora ma doviezla domov, len skor islo o to, ze nesla jemna elektronika ;) cloveka fakt nastve, ze mu hydraulika nedoviera dvere ;) (no pribuchni 100kg zeleza silou, bez toho aby to buchlo) a nenastavi automaticky zrkadlo v interieri a sampus v zadnej chladnicke je zase teply :D
Ak ide o zvezenie a pohodu, tak na tento tank sa nechyta nic. Kotuce si zatancovali sambu a zvlnili sa skoro vzdy par km po vymene, pokym tam nesla keramika, od vtedy je pokoj. Kto ma rad zvuk V8 a masu zeleza okolo seba, nepoznam nic lepsie. Momentalne jazdim Caddilac DTS 4,2L (tu v US) ale vzdy sa tesim na cestu domov a na par hodin stravenych s touto potvorou. To auto je legendou uz len svojou existenciou. Kto nevyskusa, neuveri!
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Test: Mercedes-Benz W140 (mamut)
|