D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Moto: Suzanka Banditová
    (ze dne 29.08.2011, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 29.08.2011 22:11:32     Reagovat
    Autor: Vapno92 - vapno92
    Titulek::)
    Krásna recenzia na ešte krajší stroj, to celé s veľmi netradičným pojatím :)

    Komentář ze dne: 29.08.2011 23:33:22     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:
    mám také rád svůj stroj...a pro svého majitele je ta jeho motorka nej, ale faktem je, že bandit se vzduch-olejem chlazeným motorem je dinosaurus asi jako TDi PD ve VW. je to motorka těžká, s mizerným - levným a odfláknutým podvozkem (ocelová kyvka je měkká jak máslo a ty rovný trubky pod nádrží taky nejsou etalon pro torzní tuhost), stroj se slabšíma a nedobře dávkovatelnýma brzdama, který buď brzdí nebo ne a nic mezi tím, což se dá trochu dohnat opletenýma hadicema, sintrovaným obložením a jezdcem, který umí používat obě brzdy.
    motor po otupení, aby vyhověl emisním limitům, je jen těžkej a hlomozící aparát, kterej žere benzín, ale za ty prachy toho moc neukáže. charakteristika průběhu krouťáku je "dole" dost rozkolísaná, takže jsem měl pocit jako u svý motorky, když jsem natankoval vodnatej benzín a nahoře je to jako guma vod trenek - něco to táhne...pak míň a nakonec jen randál a nic z toho.
    na dojíždění do práce nebo k rybníku nebo na kratší výlety po menších silnicích do 140 kmh je to ale úplně dostačující. je to dobrý stroj pro těžkého řidiče, který zrovna prodal jawu 350 a hledá něco dalšího, co ho uveze a moc to nestojí. mezi japonci je bandit spíš dno...a to i ten novej low-cost leštěnej prd.
    levná motorka, co toho dost vydrží, ale pro začátečníka může být dost překvapivá svým chováním tam,kde by ho měla spíš podržet...a svýma výkonama nepřesvědčí ty zkušenější, které svými zlozvyky nezaskočí. jedno se ale musí nechat - motor si nechá líbit hodně, ale co je to za argument, že na motorku lze srát a ona bude i zanedbaná nějak jezdit třeba o rok dýl než jiná 8o/

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 01:23:53     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re:
    Zdravim, mam stejny exemplar (jen B12) a pomalu me prestava bavit, hlavne z duvodu zjevne technologicke zaostalosti, ktery jsi popsal. Jaky je tvuj nazor na BMW R1200R? Mam rad velkoobjemove motory, nemusim ctyrvalcove tocive pily, ale nechci chopper. Dost me nebavi neustale cistit, napinat, mazat retez, proto kardan. A nebavi me chrasteni a drnceni Bandasky, radeji neco kvalitne postaveneho, proto BMW. Mas nejakou zkusenost s tim, jestli je to dobra masina nebo lesteny prd? Diky.

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 01:32:39     Reagovat
    Autor: damp - damp
    Titulek:Re: Re:
    Otázka směřovala na Honzu, ale jestli můžu za sebe - erka jsou parádní stroje, dle mého.
    Mít prachy, jdu do gé-esa, toť stroj mých snů.
    Půjčuju si ho občas od synovce a je to takřka ztělesnění dokonalosti

    (nevylučuju, že někomu se můžou tyhle mašiny eklovat).

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 01:38:48     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re:
    O GS jsem uvazoval taky, ale je o polovinu drazsi nez Rko (ktere je vlastne nejlevnejsi boxer, pokud se nemylim) a jezdit teren preferuji v aute, na moto jezdim jen asfalt, takze zadne enduro me nikdy nelakalo. V neposledni rade se mi Rko proste libi nejvic. Sedel jsem na nem, svezl se, ale zajima me nazor nekoho zkusenejsiho nez jsem ja.

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 05:19:40     Reagovat
    Autor: Pius_Curus - LeMiserable
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    U mě vítězí naháč díky praktičnosti, v noci je vidět do zatáčky. A také mají menší/odmontovatelné plexi, což je v dešti spíše výhodou. Ale jsem jen teoretik :-).

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 09:54:11     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    v noci je na naháči vidět do zatáčky? aha...to jako tím, že zatočíš řídítkama vlevo nebo vpravo kam zrovna zatáčíš a jak se ti natočí světlomet, tak si posvítíš?

    kontrolní otázka: jel jsi někdy na motorce jako řidič?

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 19:15:38     Reagovat
    Autor: Pius_Curus - LeMiserable
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Samozřejmě, jinak bych neudělal autoškolu :-). Ale kapotovanou jsem, pravda, neřídil.

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 19:17:09     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    aha, takže v noci jsi toho moc nenajezdil...

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 19:22:56     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Nahace bych nechtel, v zatackach se tomu natacej budiky a ja pak vubec nevim kolik jedu :)))))))))))))))))))

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 11:12:43     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Dle meho soudu sviti lepe kapotovane motorky diky moznosti lepsi optiky (cocky na Banditu, Honza kdysi zminil, ze ma dokonce xenony), na nahaci nic jineho nez klasicka parabola byt nemuze uz z principu.

    V desti jasne vitezi kapotaz, protoze stejne jako vzduch odvadi i vetsinu vody kolem jezdce. Ac jsem zastance klasickych nahacu, vymenil jsem Nko za Sko, protoze jezdim dalnice Praha-Mnichov. Brzy ale koncim, takze uz se tesim, az presedlam zpet na nahace. Tim jsem chtel rict, ze dalnice jsou bez kapotaze utrpeni, takze s tou prakticnosti to zalezi na situaci.

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 11:55:18     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    mám ksenóny dodělaný, ale dodělat jsou i do klasický paraboly - náhrada za H4. jenže jedna kulatá parabola nedá tolik světla, aby osvítila intenzivně stejnou plochu jako dvě o něco menší paraboly v kapotovaném stroji.

     
    Komentář ze dne: 07.09.2011 08:05:38     Reagovat
    Autor: Lukin - Baby
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Dálnice jsou voser i pro kapotáže...teda znám i pár úchylů oc se jim na dálnici "dobře" cestuje.
    Zrovna jsem se vrátil s půjčenou moto FJR 1300 z dovči v Chorvatech, kterou jsem absolvoval se svou polovičkou. bohužel jsem nechtěl po estě nikde bivakovat, tak jsem zvolil trasu..Slovensko(dálnice), Maďarsko(stará cesta), Chorvatsko (dálnice: Goričan-Karlovac, pak stará cesta přez Plitvice až do Splitu). Oba jsme se shodli, že dálnicím se budeme podle nutnosti dále vyhýbat. Myslím, že na právě na těhle rychl. komunikácích se úplně ztrácí kouzlo motorky.

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 10:20:45     Reagovat
    Autor: damp - damp
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Tak ono ani to GS není na nějaký blbnutí v terénu moc zvědavý.. :)
    Ne, že by to nevyjelo dost - hlavně Adventure (s kterým mám zkušenosti já) zvládne opravdu hodně - ale...nesmí Vám to spadnout. Motorka je to těžká, jako kráva.

    GS je ideální univerzál - přes týden do práce (pokud se nemusíte motat třeba po Praze), o víkendu naložit a hurá do Provence na kozí sýr a růžový víno :)
    K těmto účelům je i to erko naprosto ideální, řekl bych.
    Pokud se Vám líbí, kupte ho.

    S Moto-Guzzi nemám nejmenší zkušenosti a ani ve svém okolí neznám nikoho s touhle motorkou. Určitě ale nebude nejmenší důvod v tomto nevěřit Honzovi.

    Já osobně mám ale k BMW pocitově blíž.

     
    Komentář ze dne: 01.09.2011 15:49:17     Reagovat
    Autor: ud?i - udzi
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Jako Guzzista bych skoro doporučoval se na nějaké svézt, vzhledem k uvažovanému použití je to asi o rozhodnutí mezi Norge a Stelvio (NTX) 2011.
    Dle srovnání, konkrétně GS a Stelvio NTX (opět platí spíš pro nový model) je to dost vyrovnané, přikláním se k názorům, že GS je poněkud odtažitá záležitost.
    Takže, chcete-li si jízdu užít, a ne každému přitom musí vyhovovat jemné vibrace dané technologií a uložením kliky, určitě se na té Guzzi aspoň svezte, pro spoustu lidí, které znám, to byla láska na první posez a GS se dostalo za horizont zájmu. U mně to bylo stejně.

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 20:17:09     Reagovat
    Autor: tomk - tomk
    Titulek:Re: Re: Re:
    Je erko a erko... jestli erko jako boxer, tak i ten motor má vadu, plastové vodítko rozvodového řetězu, prdlo mi a půl sezóny v háji, na webech amerických dálkoplazů se dočteš, že se má každých 60 až 80 tisíc km měnit... pak to jsou spolehlivé motorky, když přitom musíš rozpůlit motor a vyměnit všechna gufera, například... já byl na R1100RS nejdál na ostrově Man a tak mohu zodpovědně napsat, že když se ta motorka neposere, tak je zlatá... jenže kámoš si koupil na cesty do práce do Madridu 1150GS, čekal na 1150, tenkrát to byla novinka se šestikvaltem, a třikrát dojel na vozíku :) na druhou stranu válce do stran rozpáraly řadu dveří aut stojících za zatáčkou v koloně, takže kámoš ještě stále chodí po obou nohách :-)
    Novější BMW bych si nekoupil, nejsem zvědavý na kupu elektroniky, měl jsem poctivý bavorský ingot a stejně jednou dojel jen do servisu... motorka nemá rám, takže při této závadě ji rozložíš opravdu do krabic. Koupil jsem si Yuki, na tomto serveru mám článek BMW R1100RS vs. Yuki Daytona 350... za posledních 14 dnů (mám zas čas jezdit) jsem na ní najel přes 1500 km... takže můj závěr: za šestinu ceny šestkrát menší spolehlivost, při poloviční průměrné rychlosti poloviční náklady na spotřebák a palivo. Mě to takhle stačí a vyhovuje.
    GS bych si nekoupil nikdy, nedošáhnu :-) a protože jsem byl předloni ještě o Silvestru na letišti na BMW, a loni už jsem jel autem (nechtělo se mi tahat čopra do soli a navíc už v listopadu byla jízda tady od polských hranic do vnitrozemí na hranici mých možností - ráno teplota 5 pod nulou atd.) - takže vím, že pokud moto na každodenní ježdění po celý rok, tak kapotované - jinak to vůbec není zábavné.

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 09:38:52     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re:
    spíš než na BMW bych se při popisu všech Tvých námitek a zálibě v klasickýcho motorkách díval po Moto Guzzi Breva 1100 nebo 1200, případně po Moto Guzzi Griso 1200 8V. Kvalita dost podobná BMW, fungují dobře a stroj se neokouká tak rychle. S BMW ale nešlápneš vedle. Dostaneš kvalitu za odpovídající peníze. Jen emoce se v BMW katalogu neprodávají. Je to taková motorka s duší Jawy 350.

    Pokud bych si měl koupit nahatou motorku, bude to nějaká z těchto Moto Guzzi.

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 11:02:19     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re:
    Diky za nazor. Nezminil jsem to, ale presne tyto Guzziny jsou alternativa cislo 2, jelikoz kardan, dvouval a krasa (kdyz jsem jednu poprvy videl nazivo, jen jsem ziral s otevrenou hubou, to se mi u BMW rozhodne nestalo, cili davam Ti zapravdu s emocema). Ani uz vlastne nevim, proc jsem nakonec uprednostnil to Bavo, rychle kouknu na specifikace a napisu to. Kazdopadne BMW s tou posledni generaci slo technicky hodne nahoru, oproti R1150 je dole skoro 30 kilo, nahore skoro 30 koni, proste hodne povedenej stroj. Jen me trochu odrazuje to, ze kdyz se podivam na Bandita, je tam surovej motor a par kabelu ke svetlum, na Rku jsem jen nevericne ziral na to, kolik ruznych cidel a sond jsou schopni na motorku narvat, nejsem moc fanda pocitacu na kolech, ale chapu, ze dnes to asi jinak nejde.

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 11:41:59     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    není zač! 8o)
    proč jsi vybral zrovna tohle BMW těžko hádat 8o) podle mě jsou na trhu motorky stejné kategorie, které mají srovnatelnou techiku (a např. i lepší brzdy), velmi podobnou kvalitu, nižší cenu a design je lépe zvládnutelný (není tak při zdi). kardany mají záchyt reakce stejně jako BMW...a Moto Guzzi se dá stejně jako BMW koupit bez nějakých problémů i se 150.000 km, protože továrna za každou cenu nehoní koně a neřeže do masa, aby ušetřila 50g na ojnicích.
    asi bych se spojil s dovozcem: www.aspirit.cz/moto-guzzi/ ale pokud nechceš novou, tak na tutti nakup zde: www.prvnikozi.cz/domovska_strana.htm nenech se zaskočit grafikou, protože jsou to na Guzziny machři a dělají to pro peníze a pro zábavu rovným dílem, takže nemáš pocit jako při jednání se zlatokopem u novasů.

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 11:55:11     Reagovat
    Autor: M.K. - M.K.
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Ano, z První kozí má můj kamarád Brevu a je spokojen nejen s motorkou, ale i s nimi.

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 12:23:37     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Dekuji za tip na nakup. Nejdrive to vidim na ojetinu v cene 100-150 tisic, v pripade spokojenosti nasledne novotu.

    Koukal jsem na to, Breva je klasika, nazivo opravdu krasna, Griso uz pusobi ponekud zvlastne, ne osklive, proste jen zvlastne. Rekl bych, ze me tenkrat odradil relativne maly vykon Brevy (12ka uz je na tom lepe) a ten design Grisa.
    Ale pokud panove tvrdite, ze kvalita je dobra a nerozpadne se mi to pod rukama, tak asi bude mit BMW problem:) Rko je totiz v zakladu relativne levne (300 tisic je krasna cena), ale za vsechny blbovinky se neskutecne priplaci (a ze jich tam je) a nahradni dily jsou taky maso, napriklad tlumice adaptivniho podvozku atd.

    PS: Doporucujete spis Griso nebo Brevu? V guzzinach se neorientuju a tedy ani moc netusim rozdily. Diky

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 12:48:39     Reagovat
    Autor: Skalik - Skalik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Griso sportovnejsi, Breva pohodova hodna motorka, Norge je Breva s kapotama a shodnou technikou

    Mimochodem bavil jsem se s prodejcem Moto Guzzi a rikal, ze zakaznici k nim presedaji z BMW, protoze kdyz prijedes na nejaky proflakli misto v alpach tak si musis zapamatovat kam jsi parkoval nebo mit alarm s dalkou jinak si ten svuj bavorak proste nepoznas, protoze jich tam je milion :)

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 13:14:53     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Coz podle me svedci o tom, ze jsou to vyborny motorky, ne?:)

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 13:31:32     Reagovat
    Autor: Skalik - Skalik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Kazdej si udela svuj nazor. Je to otazka priorit jestli chces vybornou motorku a nebo taky nejaky ty emoce.

    Ja malem tuhle nerozdejchal, kdyz jsem potkal dva stejny modely moto jako mam ja za jeden vikend ;)

    A mam podezreni, ze nekde po praze se pomrdava stejnej model dokonce i ve stejny barve jako mam ja, protoze mi v dobe moji nepritomnosti v CR par lidi psalo zda nekam jedu, ze me videli a masina pritom v garazi ...

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 14:58:44     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No tak vzhledem k tomu, ze Bandaska je jedna z nejpocetnejsich motorek v CR, tak me takovehle veci vzrusovat nemuzou:) Individuality si uziju dost v Oldsu.

    Co se tyce emoci vs techniky - emoce ve me vyvolava kazda motorka, nektera vic nektera min, ale moto je proste o emocich uz samo o sobe. Takze uplne primarne mi ted jde o to koupit neco, co bude spolehlive a kvalitne jezdit. Na Bandasce drnci vsechny plasty, obcas se z ni line smrad neceho spaleneho, brzdy nic moc, svetla v zadni lampe menim co tyden a tak dale. Na druhou stranu me vozi do Mnichova a zpet s baglama a jeste me nikde nenechala. Motor je proste takovy neutahatelny pracant, sice trochu hladovy po oleji a ramusici, ale jede a jede. Zbytek motorky je na tom znatelne hur, je proste znat, ze koncepcne je tahle moto daleko v historii a ze muj kus ma 10 let jezdeni za sebou a proste se bude pristi rok menit.

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 20:06:41     Reagovat
    Autor: z477 - tomsth
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Že B12 ročník 2001 žerou olej je obecně známá věc, japonští soudruzi měli v tomto roce při náběhu výroby faceliftované verze problémy s ovalitou válců. Mladší i starší ročníky jsou v tomto ohledu v pohodě.

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 20:17:56     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Slysel jsem o tom. Zatim zere kolem 3 deci na 1000km, coz je pry v pohode. Taky mi trochu tece olej kolem gufera razeni, kudy ta radici tycka prochazi do prevodovky, takze tam se to muze ztracet taky. Vzhledem k tomu, ze to netece moc a cene oleje vs. cene pripadneho pretesneni to nechavam byt, ostatne do roka snad pujde z domu. Jinak jak jsem nekolikrat psal, za ty prachy (cena ojetin je opravdu nizka) je to solidni jednoduchej (mozna az moc) stroj k neutahani. Tohle je moje druha, driv jsem mel B12N rok 98, ale tu jsem zrusil o blba co mi nedal prednost, klasika. S obema spokojenost, pro moje jezdeni to uplne staci, ale potreti uz bych do toho nesel, v 90. letech to byla bomba, ale ted uz bandaskam vazne ujel vlak.

     
    Komentář ze dne: 31.08.2011 09:46:45     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    3 dcl je tak maximum toho, co se dá označit za normu. mě ninja bere na 1 litr / 6000 km a má nalítáno 90.000.

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 13:02:25     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    adaptivní podvozek je ti spíš na hovno, protože motorka je střižena na jízdu pro kterou stačí nejlacinější systémy a stroj tak jen prodražuje. dodnes se BMW nepopasovalo s řešením těsnění výstupu zadní hřídele, takže není zřídkavý pohled na zadní kolo s kapičkama oleje unikajícího z kardanu omačkaným guferem.

    kvalita u Guzzi není podle mého o nic horší než u BMW. má trochu jiná řešení zaměřená spíš na detail tam, kde to němec udělá z jednoho kusu, ale uživateli toto vadit nemusí. neplatí to ale až tak na obě, protože Griso je navrženo velmi čistě a jednoduše. V designu se na něj BMW nechytá...a nemá v základu např. palubní počítač a Ital jo.

    ve výběru stroje mezi guzzinama bych zohlednil praktické požadavky...a začal bych možností vézt spolujezdce přes velikost nádrže v porovnání se spotřebou a požadovaným minimálním dojezdem daným často ježděnou trasou až po servisní interval.

    pro lepší orientaci mezi jednotlivými stroji se koukni sem:
    www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/moto-guzzi/moto-guzzi-griso- 1100-3344.html?kid=857

    www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/moto-guzzi/moto-guzzi-breva- v1100-3492.html

    http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/moto-guzzi/moto-guzzi-griso-1100-3344. html?kid=857

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 13:26:12     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No tak potom, co jsem se podival do ceniku, tak je asi rozhodnuto. Cekal jsem cenu srovnatelnou s BMW, nasel jsem cenu srovnatelnou s novou Bandaskou, to je pecka.

    Nejsem nijak sportovni jezdec, na okruhu jsem nikdy nebyl a za necele 3 sezony mam najeto necelych 40.000km, vyhovuje mi spis klidna jizda, malokdy tocim k cervenemu poli (proto presed z 4valu na 2val), sem tam vezu pritelkyni, nejsme zadni drobci (hlavne na vysku), takze preferuji velke pohodlne sedlo pro oba, vetsi nadrz, malou spotrebu, (ale NE cestak).. Takze mi z toho asi jednoznacne vychazi ta Breva, ktera se mi i vic libi nez Griso.

    Sakra, rok se tesim na Bavo, cumim na fotky, videa, pak napisu jeden komentar na DF a vsechno jinak :)

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 15:05:20     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    no vidíš...ale je to pořád lepčí než kdybys si to přečetl pod článkem o svém novém BMW, ne? 8o)

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 15:20:45     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Co sis to za ty prachy koupil za mrdku?:)
    No tak to bych vazne nadsenej nebyl. Jak jsem psal, jednou takhle stojim pred zavorama, najednou se prede me prosmykne naka baba na moto. Cumim na valce vykukujici z pod nadrze, pak si vsimnu ze zadni kolo je chyceny jen na jedny strane ale bavo to neni, rikam si co to kruci je za krasnou masinu? Tenkrat jsem to proste pustil z hlavy s tim, ze to urcite bude stat raketu a ze je to ital. Ja vuuuuuul :)

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 15:39:05     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    ne, tak zlý bych nebyl. ale srovnal bych jedno a druhé... 8o)

    koukal jsem, a nová Breva 1200 stojí se 4 letou zárukou 250.000 u A-spiritu. když poptáš i jiné dovozce nebo se poohlídneš v zahraničí (třeba v GB jako já, když jsem sháněl ER6f pro Zuzku), není vyloučený, že tzv. šedý dovoz to přiveze ještě levněji i se zárukou.

    myslím, že ti guzzi udělá dobrou službu a zahraje za ty peníze daleko víc muziky než BMW, který bys koupil o 50.000 dráž v holobytu.

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 16:00:47     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No vzdyt jsem psal, ze jsem z te ceny byl hodne prijemne prekvapeny. Samozrejme nevim, co je v te cene ve vybave, ale u BMW me dost stvalo, ze sice v katalogu stoji lehce nad 300, ale je to jak Fabie Junior a za zakladni veci, ktere bych chtel (centralni stojan, teplomer oleje, ..) jsou priplatky jak krava a cena je pak o dalsich 50 nahore a to uz je za moto celkem dost.
    Jen jsem zvedav, jestli nebudu mit spaleny kolena od tech hlav valcu :)

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 17:29:09     Reagovat
    Autor: Skalik - Skalik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Spaleny kolena mit nebudes, zase tak teply to neni. Me Norge topi na kotniky, ale na kolena vubec, ale u me je to dany opastovanim. Jinak kdyz je zima tak si na krozovatce na valcich hreju ruce (ne, ze bych nemel vyhrejvany hefty, ale prstiky na packach jaksi chladnou). A da se na tom udrzet ruka v rukavici. A i kdyz jsem se bavil s par lidma co jezdej na kozach tak si nikdo nestezoval na splaeny kolena :)

    Nevim co presne ma breva v zakladu, ale pocitam palubni pocitac tam bude (momochodem docela chytrej), hlavni stojan asi taky, ale je mimo servisu na hovno (retez nemazes tak co), hefty budou za priplatek a abs asi taky (to dopurucuju motorka neni pericko a dvoukotouc vpredu umi zabrat, takze nemusis problem resit naklonenim a modlidbou nybrz srovnanim a plny brzdy).

    Priprav se na vyssi servisni naklady, servis pri prilezitosti 20 000km me vysel na 8500CZK v servisu guzzi (ale ne a-spirit na ne jsem mel prumerne az spatne reference tak jsem jel jinam)

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 17:54:31     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Me servis pri 36.000km vysel na 12.000Kc (vsechno co se obvykle dela + nova retezova sada po tom, co mi retez na dalnici rupnul), takze levnej servis asi nema nic.

    Ohledne toho, co by me zajimalo na Breve - asi jen to, co je vylozene spatne (jako treba brzdy a predni tlumice na Bandasce) a co tedy pripadne prudi pri kazde jizde.

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 18:02:04     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    12000? supr cena - pro servis teda. kde to dělali?

    ventily (šroubek a kontramatka jako na š120), karbecy, řetězovka, promazání všech lanek, výměna oleje, olej. filtru a vzd. filtru mi zabere tak 4 hodiny, takže bych se bez materiálu, kterej je všechen asi za 5500 mohl dostat k 1.500 kč/hod. no, kdo z vás to má! 8o)

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 18:15:18     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Na Kladne (Hamouz). Jen retezovka stala lehce pres 4 tisice. Jinak v tom vyctu ti chybi vymena svicek. Celkove byl matros skoro k 10 litrum (nerikam ze na nem nemaj prirazku), takze prace az zas tak hrozne precenena neni a mechaniky maj sikovny. Sef je neprijemnej chuj s blbejma kecama, ale jina Suza v blizkosti neni, takze tak.

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 18:54:31     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    někdo mění řetězofky, někdo holt vymění dvě deci oleje v kardanu... :o) Hamouz mi přijde jako docela pohodovej týpek, kupoval jsem u něj helmy a nějaké botky a pohoda. jeho pani je navíc docela hustá a dcera by stála za hřích - prost solidní rodinná firma :o)

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 19:26:28     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Nevim, me u nej vadi neustaly blby kecy, jakoze tvoje motorka je krap a kup si u nej novou. Moc me nebavi tohle poslouchat u kazdyho servisu. Ale jak rikam, mechaniky ma sikovny, kola vyvazuje rucne, s timhle spokojenost. Jeho pani je solidne neprijemna, dceru jsem zatim nepotkal:)

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 19:24:57     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    ceny od mého dodavatele:
    olej - 1200 a to jsem grand a máš full-syn i když stačí polosynťák
    o. filtr - 180
    vzd filtr - 250
    svíčky - 800
    DID řetězovka - 4200
    ------------------------------
    celkem: 6.630,-
    servis i s pauzou na sváču je na max 5 hodin.
    nejvíc času zabere otevřít ventilový výko a pak to zase smontovat, takže žádná kvalifikovaná práce. té je tam čistýho času tak na 1.5 hodiny (ventily, karbecy, nýtování řetězu) já bych si nevzal víc jak 1500 i kdybys byl úplnej cizák.


     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 19:28:13     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tak az mi priste prdne retez, tak ja bandasku dotlacim do Brna:))

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 19:33:16     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    víko...

     
    Komentář ze dne: 31.08.2011 09:49:24     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    aha...do půče 8o) dík...a stydím se.

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 19:41:36     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    OK, nasel jsem ucet

    olej - 1200
    olej. filtr - 330 (original)
    svicky - 920
    vzduch filtr - 700
    kloboucek karburatoru (?) - 110
    retezova sada - 5300

    celkem matros - 8550

    prace servis - 6h - 2580
    oprava krytu predni rozety (rozmlatil retez) - 450

    Celkem vse 11 580

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 20:22:37     Reagovat
    Autor: z477 - tomsth
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Stačí příště zajet jinam, podobný ceny jako psal Honza ZZR výše má třeba kojak v Práglu na Barradově. Navíc tam maj bandiťáci ještě další slevu :-))

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 20:32:11     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:[20]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tak ono slo o to, ze mi retez prdnul u Drazdan a motorku mi vezl clovek v noci do Ceska v dodavce. Pri tehle slamastice bylo nejlepsi moto vylozit u kamaradky, ktera bydli vedle Hamouze, jelikoz bych jinak na druhy den musel slozite (a ne zdarma) shanet odvoz do servisu. Takhle jsem tu mrchu jen par desitek metru dotlacil. Co se divam na ty ceny, tak jsou celkem srovnatelne (vetsina dilu bylo originalnich od Suzuki, proto mirne drazsi nez psal Honza, si myslim). Jestli prace trva 4 nebo 6 hodin, to uz posoudit nedovedu, kazdopadne s opravou spokojenost, dokonce mi motku vratili nablejskanou.

     
    Komentář ze dne: 31.08.2011 09:52:37     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:[21]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    už to neřeš. oprava v servisu je vždycky drahá. lepší je tomu věnovat jednou za půlrok půl víkendu. guzzi je na servis pohodovka, nic se nemusí kuchat, protože válce čumí ven. když se mi podaří sehnat manuál, pošli Ti ho a uvidíš to sám.

     
    Komentář ze dne: 31.08.2011 10:13:23     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:[22]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ja si na aute vetsinu veci delam sam, ne primarne kvuli penezum, ale proto, ze me to desne bavi a mam pak takovy dobry pocit, ze jsem to dokazal a ze vim jak to funguje atd. Na motorku se ale bojim sahnout, protoze me to nema kdo naucit. Vymenim olej, napnu a namazu retez, ale to je tak vse, I ten posranej veteran ma hydrostosy, takze ventilovy vule jsem nikdy nedelal na nicem.

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 20:35:38     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:[20]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Vzpomnel jsem si, ze Kojak se mi sam nabidnul, ze mi bandasku opravi, v te dobe jsem totiz od nej mel kupovat ladak. Motorka uz ale byla v te dobe vylozena u Hamouzovic, tak jsem uz nechtel resit dopravu.

     
    Komentář ze dne: 31.08.2011 08:28:15     Reagovat
    Autor: Skalik - Skalik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Na breve je vylozene spatne to, ze kdyz nepouzivas zadni brzdu tak se zavzdusni a prestane fungovat.

    No a to je vsechno

     
    Komentář ze dne: 31.08.2011 08:51:09     Reagovat
    Autor: z477 - tomsth
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Spíš bych věřil tomu, že nepoužíváním zatuhnou pístky ve třmenu (osobní zkušenost), pak to téměř nebrzdí, páka na stisk je ale kamenná, tj. vzduch tam není. Ale jak se může brzda nepoužíváním zavzdušnit?

     
    Komentář ze dne: 31.08.2011 10:16:33     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Leda starou brzdovkou, jinak me taky nic nenapada. Vetsina problemu s brzdama jsou bud zatuhly pistky nebo zarezly desticky v tom v cem maj jezdit. Na veteranu mi pak zarostly gumovy hadice, ale to se vazne stane tak po 20+ letech.

     
    Komentář ze dne: 31.08.2011 11:46:28     Reagovat
    Autor: Skalik - Skalik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    mam to v garazi tak nemudrujte. Nevim cim to je, ale je to typicka zavada u guzzi. Zadni brzdu moc lidi nepouzivaji, protoze motor brzdi sam o sobe docela slusne a clovek to zjisti jen kdyz si chce na krizovatce podrzet masinu zadni brzdou.

    A ano zavdusnuje se, pedal jde lehce a bez odporu. A stara brzdovka nevim nevim, ze by max dva roky strara brzdovka tohle udelala, protoste to tak je tak se smirte :)

     
    Komentář ze dne: 31.08.2011 11:50:44     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tak ja uz jsem zticha:)

    A doufam, ze si taky pristi rok vyzkousim na vlastni kuzi, jak ty guzziny nebrzdej :)

     
    Komentář ze dne: 31.08.2011 14:56:41     Reagovat
    Autor: Skalik - Skalik
    Titulek:[20]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Nebrzdi jen zadek, prednou dvoukotouc a bremba neodvadi vubec spatnou praci na to co to vazi.

    Pri servisu mi ten zadek odzvdusnili pri vymene kapaliny a neni problem protahnout abs kdyz se na to dupne, jen se to musi obcas pouzit tot vse

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 13:03:28     Reagovat
    Autor: M.K. - M.K.
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Na doporučování konkrétní motorky si netroufám, takový znalec nejsem.
    Zkuste sledovat tohle vlákno a já zkusím (do zítřka) z kamaráda vymámit nějaké moudrosti stran jeho Brevy (má ji tři sezony).

    Jen tak mimochodem, líbí-li se Vám klasické mašiny, jukněte sem (i z youtube mne vzrušuje, hrozím se okamžiku, kdy ji uvidím na živo):
    www.youtube.com/watch?v=HM-07VxQEM8

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 13:33:45     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Moc peknej Norton, akorat vypada trochu maly na tom videu. PRi svych 190cm a 100kg si zamerne hledam poradne stroje, abych nevypadal jako na mopedu:))

    Za osobni zkusenosti s Brevou budu vdecny, jelikoz je to ted asi volba cislo 1.

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 17:30:34     Reagovat
    Autor: Skalik - Skalik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    jestli te zajima neco o breve tak ja jezdim na Norge, coz je to sami jen to ma plasty, takze mimo dotazu jak moc tam fouka asi muzu zodpovedet vsechno

     
    Komentář ze dne: 01.09.2011 12:49:11     Reagovat
    Autor: M.K. - M.K.
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Zatím čertužel nic, mrkněte sem ještě ke konci týdne, já zatím provedu waterboarding kamaráda.)

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 18:50:54     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    to se ti asi v nejbližší době bohužel nepřihodí, že bys Nortona potkal naživo. tuším, že značku koupil nějaký nadšenec z USA a pokouší se značku znovuoživit a v tomto stadiu je to už asi tak deset let a nic se neděje. ale stroj je to krásnej. pro milovníky classiky by mohly fungovat třeba stroje od Triumphu...

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 15:05:21     Reagovat
    Autor: Pupicek Starostlivy - doublejay
    Titulek:Sedlám malou Brevu (750)
    páč jsem přecházel z 250 Jawy a jsem multispokojenej. Sice to není megakoňovej stroj, ale na ježdění okolo komína nebo do jižních čech dobrá. Na motore.de jsem jí viděl i za 4k €, když mi jí málem ukradli tuhle. Po městě je to 1-2-3-brzda obvykle :), krouťák sqělej, motorka krátká, jenom to řazení je o trochu zábavnější než na japonskejch nebo německejch strojích.

     
    Komentář ze dne: 31.08.2011 19:21:25     Reagovat
    Autor: tomk - tomk
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Neblázni, emoce vyvolává třeba to, že motor řady R od BMW můžeš považovat za 1/6 motoru z Bf109 - samozřejmě tam jsou zásadní rozdíly, chybí suchá skříň, válce nejsou šroubované do bloku (patent BMW u leteckých motorů) atd. atd.
    Moto Guzzi bylo v mém hledáčku, setkání s Nevadou na Route66 bylo nezapomenutelné, ale Guzzi je motorka pro důchodce, kteří na ní jednou projedou svou vysněnou trasu - není to motorka na běžné ježdění. Zkus číst český web o Guzzinách a uvidíš sám.
    BMW není motorka pro důchodce - je to dělník přímo navazující na úžasnou tradici - pokud chceš jezdit desetitisíce km ročně, jdi do BMW (a pokud se přitom chceš vrtat v rámu, motoru, plastech a elektrice, klidně ty desetitisíce najedeš i na Yuki, kterou mám teď).

     
    Komentář ze dne: 01.09.2011 16:09:11     Reagovat
    Autor: ud?i - udzi
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ale no tak...
    Nechci zakládat flame, ono je to spíš přesně opačně.
    Stačí si přečíst pár webů o Guzzinách :-)
    Guzzi je o pocitu a svezení, prostě čirá radost, BMW je o dopravení se tam a zpátky.
    A myslím, že tuším, o čem mluvim (Nevada, California, Florida, V7 Racer, LeMans, se všema se velmi často potkávám, Norge, Stelvio i Griso vyzkoušené jako další pravděpodobné přírůstky do klubu).

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 11:52:57     Reagovat
    Autor: M.K. - M.K.
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Honza mě s těmi Guzzinami předběhl... Jen se zeptám - Norge by v úvahu nepřipadala? Je sice těžší, ale pokud jezdíte jen na silnicích, nota bene po dálnici..?

    (BMW jste jistě upřednostnil v souladu s doktrínou poctiví Němci vs. italský šlendrián :-P )

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 11:59:56     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Norge je plastová bomba...z toho důvodu asi neakceptovatelná někým, kdo chce klasickou motorku...a taky je za docela dlouhý peníze.

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 12:14:16     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Stydim se to priznat, ale ten predsudek o nemecke/italske kvalite asi sehral svou roli:)

    Cestak nechci, o nove moto premyslim prave z toho duvodu, ze dalnice tento rok pro me skonci a vracim se do CR, proto se chci zbavit bandasky a jit do nahace.

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 13:16:56     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    je na houby dát na tahle cliché. faktem je, že třeba ND mají u italů někdy dost výrazné dodací lhůty, ale zase tak často potřeba nejsou a spotřebák je skladem v dostatečné zásobě.

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 13:31:50     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Inu proto jsem vznesl dotaz smerem k odbornikum :)

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 17:38:53     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    jo... a co Ti řekli? 8o)

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 17:47:56     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ze od italskejch tunisanu je to stejna kvalita jak od nemeckejch turku:)

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 18:03:27     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    BMW dělá své 650 ccm jednoválce v Číně. Zlatej Turek teda... 8o)

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 19:29:46     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Vim o tom, proto od Bava jedine 12ku boxera.

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 09:38:30     Reagovat
    Autor: Monsignor - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Na dnešní poměry to z hlediska spotřeby/jízdních vlastností není až taková sláva, to je pravda. Ale 600 Banditu je třeba přiznat, že když začínal (nějaký rok 1995, pokud se nepletu), příliš mnoho konkurence neměl. XJ 600 bylo slabší, podvozkově taky nic moc, jinak v šestistovkách snad nic jiného nahého a za rozumnou cenu nebylo. Navíc mu je třeba přiznat, že je od pohledu opravdu hezkej (nebo alespoň neurazí). Podle mě i ten motor není k zahození, sice v něm chrastí jak ve starých hodinách, ale mě se to celkem líbí. Měl jsem několik strojů s tímto motorem, přes malého Bandita, přes Inazumu 750, GSX-R 750 až po B1200.Nejvíc jsem byl spokojený s Inazumou, proti Banditu 600 celkem slušně jela, o něco líp vypadala a hlavně měla lepší podvozek i brzdy a tlumiče. I zvuk stál za to.Ale zase nová stála o polovinu víc. A Bandit 12ka- to bylo zvíře, 140 koní (hlava, jiné vačky,výfuk, sání a nějaké drobnosti). Bohužel podvozek už tu sílu příliš nestíhal... Moc rád na všechny tyhle stroje vzpomínám. Věřím, že třeba SV 650 je proti Banditu 600 lepší téměř ve všem, ale pokud bych si měl vybrat v šestistovkách, šel bych asi do Bandita(Nko samozřejmě), ty nové futuristické tvary motorek se mi moc nelíbí.

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 09:50:20     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re:
    Je třeba přiznat, že před 16ti lety byl jednou z mála variant na trhu? Co taková Honda CB 750? Kawasaki Zephyr 750 a později ZR 7? Všecny jezdily stejně nebo líp.
    Motor od začátku trpěl nadměrným opotřebením spojkového koše a jeho uložení na hřídeli převodovky, což začínalo rachtáním na neutrál a ztichnutím při vymáčknuté spojce, zasíráním oleje třískama a nakonec i váznutím spojkových lamel a klouzáním spojky. oprava de facto nemožná, protože spojkový koše byly celou dobu výroby odolný asi jako by byly dřevěný 8o/
    Inazuma je povedený stroj a není na něm vidět snaha šetřit za každou cenu. Nemyslím, že SV je lepší ve všem. Má choulostivý motor, který se s výdrží olejáče ze starých GSXR nedá srovnat ani teoreticky.
    Souhlasím. Nový motorky jsou k nekoukání...a to i ty od Ducati. Pokud bych měl kupovat, koupím od Moto Guzzi, ale docela slušně nešizená se mi zdá i Kawasaki Z1000 SX

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 12:52:36     Reagovat
    Autor: Skalik - Skalik
    Titulek:Re: Re: Re:
    Muj nazor je takovej, ze japonci delaji neco jako Das Moto, proste motorky co fungujou a fungujou i dobre, kdyz si clovek koupi nejakou vyssi radu.

    Emoce je treba hledat v evrope, treba takova KTM dela zajimavy silnicni modely.

    Nicmene po strane koukani se na to vedou asi italove, guzzi jsou krasny masiny no a me konkretne chybi ke stesti jen Duc Streetfigter v cerveny barve ;)

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 13:14:06     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    japonci dělají komerční motorky, který fungujou a jsou nákladově optimalizovaný, což se snaží někde maskovat, jinde na to kašlou a někde se snaží nic neošidit. konkrétně se dá říci, že u japonský čtyřky jsou cenové optimalizace v rovnováze s pokrokem v technice jen u sportovních modelů 600 a 1000 ccm a v hypersportech, který dělá jen Suzuki a Kwakisaki. ale to se bavíme o motorkách, který jezdí přes 300 a stojí půl milionu. základ jsou 600/750 ccm stroje za +/- 200.000, které jsou až na vyjímky holobytama. trochu lepší je situace s jejich modelama o objemu 1000 ccm, ale ani tam to není žádná sláva co se týče výběru mezi levným a dobrým řešením. třeba honda a yamaha volí bez vyjímky pouze to levné řešení, takže jejich levnější stroje působí jako 10-15 let staré modely.

    evropa dělá motorky, který nejedou 300, ale pro normální ježdění se hodí o něco líp třeba už jen proto, že nerecyklují motory ze sportovních strojů do aparátů na běžné ježdění, které jsou pak vždy jen více či méně zdařilým kompromisem.

    přesto všechno si koupím jako další motorku zase Kawasaki...

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 21:53:01     Reagovat
    Autor: DK - DK
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Jen pro zajímavost, jakou?

    Mně po vyhodnocování požadavků na nový čtyřválcový sportovní (nikoliv supersportovní) stroj, se kterým se dá rozumně zajet někam ve dvou, o obsahu 900+, ale menším, než 1200+, vylezla Kawasaki Z 1000 SX. Ale ta snaha o příslovečnou "nákladovou optimalizaci" na ní zakrýt nejde. Jsem v rozpacích.

     
    Komentář ze dne: 31.08.2011 10:25:35     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    taky mi vyšla Z 1000 SX

    Nákladová optimalizace třeba v omezeně seřiditleném podvozku se mi taky nelíbí, ale na druhou stranu - jezdil jsem na ER6f, která je až na předpěté pěrka vzadu neseřiditelná a ani mi to nechybělo.

     
    Komentář ze dne: 07.09.2011 08:38:20     Reagovat
    Autor: baby - Baby
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Měl jsme se možnost svézt na ER6f a teda chybělo mi na te motorce všechno (zátah, pružnost motoru, podvozek, tuhost rámu a hlavně príjemný pocit z jízdy) :). Nicméně, je to subjektuvní názor. Zajimavé svezení jsem měl na Banditovi 400, příhradový rám, kyvka sice taky kus železa, v zatáčce se to vlní, ale fascinoval mě motor, který se dá a musí pěkně vytáčet.

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 13:45:48     Reagovat
    Autor: z477 - tomsth
    Titulek:Re:
    Podobný komentář jsem zrovna od Honzy čekal a ve většině bodů s ním souhlasím. Ano, je to technicky překonaný stroj, jak jsem zmínil v článku - lomozící agregát pochází z 80.let (odvozen ze starého gixera), podvozek a brzdy skutečně nesnesou srovnání se supersporty. Záleží ale převážně na tom, co kdo od motorky očekává - někdo ji má na relax po práci, jiný na kochací jízdy krajinou, na cestování, další se snaží zlepšit si osobák v Brně či Sosnové..já mám béčko primárně na dojíždění do práce (cca 110km denně, mix okresky/rychlostní silnice/Praha) a sem tam nějaký výlet. Že je Bandit je spíš dno japonské produkce - ano, vždyť je to vidět i na cenách nových strojů, natožpak ojetin, stačí se kouknout do inzerce. Výdrž agregátu slušná, servisovatelnost v "garážových" podmínkách také. Spotřeba u 6-ky mezi 5-6l/100km mi na prehistorický karburátorový motor nepřijde nijak hrozivá. Pro mě ideální kombinace vlastností, výkonu, nákladů a vzhledu. Pro jiného to ale může být úplně jinak, záleží co kdo chce a očekává.

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 15:27:36     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re:
    nechtěl jsem se tě nijak dotknout, ale tvá shovívavost s nedostatky je opravdu hodně nekritická. motorka nesnese srovnání ani s nejlevnějšíma konstrukcena, které se prodávají dneska a přitom se od nich třeba podvozkem moc neliší. mluvím teď konkrétně o ER6f, kterou má moje družka. motorka stála nová 189.000 (nás teda jen 145) a má vpředu dva kotouče s dvupístkovýma brzdičema. malej bandit má to samý, ale má mizernou pumpu, takže je potřeba zabrat, aby to brzdilo, nebo brzdit dřív, aby to stačilo zpomalit při opatrném polechtání kotoučů. takže nesrovnávám se svým supersportem, ale s konfekcí stejné kategorie.

    bandit se asi od r. 2000 udržel v prodeji jen díky tomu, že tenhle tvůj model se poslední rok (2002?) prodával za 140.000 i když třeba FZS 600 od Yamahy stál o necelých 40.000 víc.

    úplně rozumím, že máš stroj rád, ale pak je třeba vnímat článek jako "hele, jak mám rád svůj stroj" a ne "tak takový je můj stroj". za peníze, které stojí ten bandit se dá koupit motorka, která umí to samý, ale s daleko menším úsilím a o něco samozřejměji.

    ale to je můj názor...a já jsem jen obyčejný včelař 8o)

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 16:18:00     Reagovat
    Autor: amarok - Neregistrovaný
    Titulek:Re: motor
    Mel jsem Bandita r.v. 2003, coz je tataz motorka. Dva roky jsem pojezdil, potom prodal. Vadila mne charakteristika motoru. Do 6tis ot/min se nedelo nic, potom zacal tahnout. Takze do mesta spatna volba, jen pro lidi, co maji radi otacky bez poradnyho kroutaku. Jinak je super pohodlna, bytelna, spolehliva a hezka. Skoda toho motoru...

    Komentář ze dne: 30.08.2011 12:40:44     Reagovat
    Autor: Monsignor - Neregistrovaný
    Titulek:
    Měl jsem na mysli kategorii šestistovek, tam opravdu nebylo v 90. letech na výběr. Mezi 750 to bylo o poznání lepší. Zajímavé, jak se s postupem času mění preferované objemové kategorie motorek... S tím Zephyrem a CB 750 máš Honzo pravdu, oba to jsou kvalitní stroje. Kamarádovi jsem dovezl Zephyra pár let nazad, najeto přes 60 tisíc, i přes jeho nevybíravé zacházení pořád obstojně jezdí. CB má motor skoro jako elektromobil (není slyšet a táhne pořád stejně), to mě moc nebaví, i když je spolehlivá a hezká. Problémy se spojkou nemůžu posoudit, měl jsem každou z těch motorek tak na sezonu, za tu dobu OK. S těma Guzzi bych naprosto souhlasil, není se asi čeho bát, měl jsem 2 Californie 1100, obě šlapaly bez problémů. A mají určitý charisma, i cen dílů se netřeba bát (dodacích dob už však trochu jo- osobní zkušenost). Navíc i ty jejich nový retro stroje jsou moc hezký. A co teprv starý kousky - T850, 850 California,V7 - radost pohledět...Jen si to chce zvyknout na trochu odlišný styl jízdy než na Japonském čtyřválci....

    Komentář ze dne: 30.08.2011 20:15:22     Reagovat
    Autor: tsu - tsu
    Titulek:
    A co by místní osazenstvo řeklo na jetou Suzuki V-Strom 650 pro začínajícícho motorkáře, který chce cestovní "enduro"?

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 21:34:04     Reagovat
    Autor: Tom - TomElefant750
    Titulek:Re:
    Pokud s tím nebudeš chtít vyrazit do náročnějšího terénu, tak můžu vřele doporučit - polňačku to zvládne a na silnici pohodovej stroj s dobrou spotřebou. Doporučuju buď rovnou koupit s padákama nebo je pořídit - pokud začínáš, tak se nejspíš nějakýmu "odložení" dřív nebo pozdějc nevyhneš a ty plasty nejsou levný. Spoustu dalších mouder pochytíš na VStrom.cz

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 21:59:41     Reagovat
    Autor: tsu - tsu
    Titulek:Re: Re:
    Díky

     
    Komentář ze dne: 31.08.2011 10:26:21     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re:
    Dobrá volba.

    Komentář ze dne: 30.08.2011 21:21:45     Reagovat
    Autor: Pajinex - Pajinex
    Titulek:
    To Redguy: díky externímu testování mám občas možnost se svézt na vícero strojích a možná je škoda, že ve svém výběru zapomínáš na MG 1200 Sport. Ten Sport ber s rezervou, ale je v jízdních vlastnostech výše než Breva, pohodlí přesto výborné i pro dva, 4V po menších softwarových a konstrukčních úpravách konečně líp táhne i dole a design se asi nebude líbit jen málokomu.
    p.s. Můj skoro devadesátiletý děda, který začínal s dvoutaktní Zetkou (myšleno auto) při pohledu na MG Sport jen suše konstatoval: Konečně si po všech těch plastových hračkách přivez domů pořádnou motorku! Tu si nech a svou (Tamburína 996S) prodej!

     
    Komentář ze dne: 30.08.2011 21:29:42     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re:
    Koukal jsem na ni, ale je drazsi i nez Griso, navic ja opravdu nejsem ani trochu sportovni jezdec, takze si nejsem jisty, jestli bych ty rozdily proti Breve docenil. Asi bych ji musel potkat jako vyhodnou ojetinu az se budu shanet po 12ce od MG, jako novou asi urcite ne.

    Komentář ze dne: 25.10.2011 17:33:29     Reagovat
    Autor: Alena - Neregistrovaný
    Titulek:
    Můžete mi prosím někdo poradit, kde najdu na Banditovi 400 ( japonská verze) nádobku s chladící kapalinou?? viditelná neni, a e nechce se mi ubytečně sundávat nádrž...

     
    Komentář ze dne: 25.10.2011 18:36:31     Reagovat
    Autor: DK - DK
    Titulek:Re:
    Je na pravé straně motocyklu pod zadní nádobkou na brzdovou kapalinu (těsně nad místem, kde se stýká hlavní rámová trubka se spodní zadní rámovou trubkou).

     
    Komentář ze dne: 25.10.2011 18:56:37     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re:
    tam je jen měrka, abys viděl, kolik máš vody, ale nedoliješ ani nezkusíš hustotu chladiva. na to je třeba shodit nádrž.

     
    Komentář ze dne: 25.10.2011 18:54:05     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re:
    Tak to Tě zklamu, protože pod nádrž budeš muset.
    Jestli nevíš jak na to, tak mám servisní manuál k Tvý motorce, kde je to hezky popsaný.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.