|
že umístění rezervy pod autem je spíš výhoda než nevýhoda oceníš ve chvíli, kdy píchneš v dešti s plným kufrem věcí...
|
|
|
Přijde na to - je-li pod autem civilisovaně zadeklováno jako v T603 nebo T613, tak rozhodně ano. Je-li tam jen volně připíchnuto a vystaveno vlivům prostředí, už bych to tak jednoznačně kladně nehodnotil, zejména za deště a při čistotě českých silnic.
|
|
|
V Citroenech je toto umisteni obecna vlastnost (muzu soudit do Picasso vcetne). Je zadeklovane z vetsi casti, takze rezerva byva v relativne cistem stavu. Problemy jsou tam dva. Za prve je potreba nastroj na uvolneni rezervy - original klic na kola ma konci takove male "tecko", bez nej to nejde. A sroub co drzi drzak nesmi zareznout, coz se samozrejme snadno stane pokud se s rezervou delsi dobu nemanipuluje.
|
|
|
Je to jedno. Z hlediska zavazadelníku ale je to v každém případě výhoda. Při výměně kola si totiž zasereš ruce od píchnutýho, i kdyby jsi měl rezervu uloženou v sterilním lukasterikovým pytli, věř mi :-)
|
|
|
" Při výměně kola si totiž zasereš ruce od píchnutýho"
Já ne, od toho si platím asistenční službu.
|
|
|
To je otázka, každopádně manipulace s rezervou je obtížná.
|
|
no on se člověk stejně ušpiní při výměně kola :-)
|
|
kupodivu tenhle problém bývá vyřešen spíše u starších miniaut.Třeba Lancia Y10 nebo Fiat Panda a tuším že i 127 má rezervu v motorovém prostoru.Tamtéž i hever a klíč.Zato Pažouty to řeší naprosto jedinečně.Rezerva pod zadkem je unikátně zasraná ale předvídavec má rukavice.Visí na zahnutém čemsi z kulatiny a toto je drženo plechovým hákem na dlóuhatánském šroubu skrz dno kufru.Dlouhý šroub má asi usnadnit opětovné zavěšení kola.Vzhledem k tomu že se to zas tak často nevyndává tak to prima zarezne a nejde to jinak než vypáčit násilím.Zpět to už málokdo dá a kolo hodí do kufru.Staré škodovky s otvírací tlamou jsou na tom podobně.
|
|
|
Mám 20 let starého Pažouta a nic nezarezlo - použil jsem ji jen, když jsem loni přezouval na zimní gumy. Rezervu mám v igelitovém pouzdře - ne z výroby.
|
|
|
Jsem zvědav, jak za 20 let budou vypadat škodovky.
Má někdo octavii - tu první sérii? Jak je na tom?
|
|
|
Saxo to má přesně jako Peugeot 106. Vlastně saxo je celé jen převlečená 106ka
|
|
Mal som saxo 1.1i. Podla mna to bolo skvele auto. S vetrom v zadech dalo 170. Dalo sa pekne vytacat. 60 koni v tom.Horsie bolo ze v kazdej zatacke som mal pocit ze za mi hlava dotyka zeme. Makke pruzenie bolo sice krasne, ale clovek sa trosku bal.
|
|
Píši ohledně SAXA,měl jsem jej 3 roky.Výrobeného 5.2000,
novější model,kromě ABS,měl vše,klimu,posilovač,dálkový
centrál,airbaky,okna v elektrice,uvnitř super čalounění.
Co se týče rezervy,tak těch aut co ji mají venku je spousta,
akorát je nevděčné bez rukavic ji vybrat.jinak je to faj auto.
ahoj.
|
|
Mohu se zeptat, nevíte někdo jaký je rozdíl mezi Citroenem Saxo 1,1i v benzínu a tím nafťákem 1,5D? Jakou máte spotřebu s jednotlivými modely? a berte to tak po najetých 100 tis. km. Jelikož chci kupovat Saxo ojete.
|
|
|