|
Ano, taktéž to olupování na předních madlech můžu potvrdit u mého VW Polo 2000. Zprvu jsem se na to dost nevěřícně díval a nechápal co to jako má znamenat. Dost mě udivuje, že si to u Fordu troufli použít u Mondea.
|
|
Nemůžu si pomoct, ale článek na mě působí dojmem, jakoby ho autor vlastně ani napsat nechtěl....dvakrát se v něm opakuje "koho to zajímá"...při hodnocení interiéru (mě třeba jo, vzhledem k tomu, že většinu času na cestě trávím vevnitř...), a o jízdních vlastnostech nepíše téměř nic. Škoda.
|
|
|
Hola,
clanek obsahuje vse podstatne a neni nacpan zbytecnou vatou. O jizdnich vlastnostech je tam tak akorat...
CePal
|
|
|
Hm....nojo, sto lidí, sto názorů...:))
|
|
|
naopak, ja to psal s velkou chuti :) a interier... fotky jsem posilal a ke clanku bylo i "velmi amaterske video"(c), kde byla jizda. uznavam, nejsou tam otacky pri ruznych rychlostech, ale na to se me muzete zeptat tady v diskusi, pokud chcete
|
|
Přidám skromný komentář: je to ford a ty rády korodují. Escorty jak mondea (vlastní zkušenost).
|
|
|
Dovolím si, s prominutím, nesouhlasit.
|
|
|
pri starych mondeach - sucasnikoch escortu - je to mozne.na tieto nove mondea davaju 12 rokov zaruku na prehrdzavenie karoserie, takze to s tou hrdzou asi az take zle nebude.
|
|
|
Taky si dovolím nesouhlasit. Mám Mondeo Combi r.v. 1997. A kromě rezavé skvrny asi 2x2 cm na dveřích kufru těsně pod tou srandovní chromovanou věcí si na korozi taky stěžovat nemůžu. A to to auto nestálo v garáži nikdy...
|
|
|
dovolim si nesouhlasit s nesouhlasem. escort, fiesta = stejny problem s korozi (vlastni zkusenost), jako u skodovek (pouze na jinych mistech - u forda jsou to lemy, prahy, u skodovky pak pate dvere, lemy a prahy :-). mondeo se vicemene drzi, ale nevim, nakolik je to zalezitost kusu a nakolik modelu.
|
|
|
Potřetí nesouhlas. Mám Mondeo hatchback z roku 93 a koroze je naprosto minimální (na pátých dveřích malý flek a u jednoho zadního lemu maličký náznak). Za pět let, co ho mám se to takřka nezměnilo a to to nijak neřeším, jezdím i v zimě a garáž nemám.
|
|
video najdete na teto adrese: http://www.metacafe.com/watch/144072/ford_mondeo_2001_2_5_v6/
za pomoc s natacenim dekuji svemu dobremu kamaradovi Shesovi - diky kamo!
|
|
|
po zbeznem pohledu do technicaku jsem zjistil, ze auto vazi 1900kg.... takze ve clanku je uvedena mala chybka, omlouvam se
|
|
|
Žádná chyba, to je celková. Klasická hmotnost auta je 1505kg +- nějaký ten kg dle motoru. Koroze již není u těchto aut na pořadu dne, jízdní vlastnosti špičkové oproti konkurenci.
|
|
Měl jsem možnost s ním asi rok jezdit. Jízdní vlastnosti skvělé, motorově bomba. Předjíždění naprostá lahůdka. Nedoporučuji měkčím povahám - s tím se nedá jezdit pomalu. :o)
|
|
|
sice nestoji uplne na spicce evolucniho retezce, ale K***a rad si otevru okna a rozjedu se az do 7.5 tisic otacek... ja to auto mam prote rad a hotovo :)
|
|
Mondeo je dobré auto. Ale to, že je to jen předokolka , mu nikdo neodpáře. K čemu pak vypínat ESP, že.... BMW, Subo, a ani MB to nikdy nebude. Mimochodem, zabývat se designem považuju za pitomost ( design koly netočí ) a už vůbec srovnávat s MB . Pokud se někomu nelíbí image MB ( komu normálnímu by se líbilo, že ...) tak je vidět že právě on si na žvásty o image potrpí a měl by zajít k psychologovi a vyslechnout si něco o projekci a přenosu. V případě selhání s lepším případě nekupovat černou, stříbrnou a bílou, v horším stačí odpárat poznávací znaky MB a chromy a auto nechat přestříkat na modrou WRX-STI.
|
|
|