Komentáře ke článku: Test: Škoda Fabia 1.4MPi combi (ze dne 23.06.2002, autor článku: D-FENS)
Přidat nový komentář
|
D-FENSi, pořád nadáváš, že nová auta jsou těžká. Pak si ale lebedíš, že se Fabka nekroutí jako Felda, píšeš, že je jakoby z jednoho kusu. A to ti neseplo, že v tom máš trochu rozpor? Na to, aby auta byla torzně tuhá, je potřeba víc pochopitelně matroše. Takže tužší auta jsou i těžší.
|
|
|
Divil by ses, ale na to, aby byl nějaký prvek torzně tužší, nemusí být nutně těžší. Staší vhodně upravit konstrukci (zeslabit stěny, přidat prolisy a žebra)...
Tvoje poznámka by platila, pokud uvažuješ jako kovář, t.j. výrobky z masivního matroše ;o) Tenkostěnné konstrukce (kostra auta) jsou trochu o něčem jiném ;o)
|
|
vy tvrdite, ze favorit projede nejakou zatacku lepe nez fabie? mel jsem obe auta a pripadne mi to smesne :)
|
|
Souhlasím s oběma komentujícími. D-fens občas trochu přebere. D-fensi, ta fábka je sice o 20% těžší, ale zase má o 20% větší maximální krouťák a řekl bych, že mimo optimální otáčky i o víc. Má novou kliku s větším zdvihem a víc vyváženou a proto ten rozdíl. Je to fakt znát minimálně pokud jsou ty motory namontovány ve stejném autě ;-)
|
|
S toudlec fabkou mam najeto 100T KM a autor ma ve vsem naprostou pravdu-hrozny kup!
|
|
Ja taky nebyl ze sluzebni Fabie nijak odvazanej. Kdyby stala polovic, nereknu ani pul slova, ale za ty prachy ?
|
|
Já mám fabku kombika 1,4 mpi sice jen pár dní ale sem s ní spokojený, zvlášť když mám téměř plnou výbavu a za necelých 180 papíru sem maximálně spokojený, s fildou se to rozhodně srovnávat nedá.
|
|
a to ktorý motor ti poslúžil ako príbuzný k vysavaču? Mne sa 1.4 75k celkom páči, práveže neni žiadny mäkkýš
|
|
Mám tu mrchu jako sužební auto. Motor 1.4 MPi (f červeným íčku voe) 16V .... . Dneska mě v té kurvě málem sestřelil v Brně kamion při otáčení - prostě zvyklej z Oktáfky a Escorta Turbo, sem myslel, že Schade Fobijeji to stihne taky tak rychle rozjet... . ŠKODA...SIMPLY NEVER ! :-)
|
|
Text tohoto komentáře byl přesunut do chlívku, jelikož porušoval publikační pravidla.
|
|
|
Ty debile jakou Oktáfku jsi myslel 1,9SDI se 47KW dyt ta líná svině se ani nerozjede, tak těžký vůz by musel mít přes 100KW aby byl rychlejší než Fába1,4 zmrde zasraný!
|
|
Nevim jak 1,4MPi, ale já jezdil s 1,4 16V 55kW a to auto jezdí slušně, elasticita po městě dost dobrá a i momo, předjíždí se s ní také dobře. Na rozjezdech není žádný problém utrhnout pneumatiky ze suchého asfaltu a když ji podržíš trošku v otáčkách, kolem 3500 až 4000 tak se až budeš divit, jak tě tlačí do sedaček.To že píšeš, že je v ní místa jako v oktávii, to je pro fábii plus, protože oktávie je o třídu výš, pak karoserie ja dost povedená, líbivá a moderní. Posilovač řízení funguje při všech režimech jízdy stejně , takže nějaké, že posiluje trochu moc tady není na místě, protože když s tím někde couváš na parkovišti, tak se to hodí a podle mě neposiluje zas tak moc, protože je spousta aut, které maj výkonější posilovač, třeba Berlingo. Jiank cena je také adekvátní 322 900,-- za kombíka, jo a nesrovnávej ibizu s fabii kombi, to prostě nejde.
|
|
|
jezdil jsem s několina fabkama a musím říc že se od sebe lišej
1,4 krátká - nejela, posilovač přeposilovanej
1,4 dlouhá - jela výrazně lépe, řízení ok, spotřeba 8 litrů
1,9sdi - akcelerace mizerná spotřeba výborná 5litrů
1,9 mám nejdéle a musím říc že opravy jsou dost drahý dost častý (brzdy, přední náprava ..)
všechno to byly služebáky a musím říc že cena neodpovídá kvalitě a výkonu
|
|
Osobbne prave uvazujem o kupe Fabie combi 1.4 MPi a tento clanok ma troska odradza. Aj ked osobna skusenost mam firemnu Feldu 50 kw na jazdenie po fabrike a na na sluzobky mimo region k dispozicii komplet stajnu SKODA od fabie az po superb ( cela skala motorov od leniveho hladkeho D az po 20 ventil ).
Pokial ide o nedotacavost tak Felda je podla mna omnoho otrasnejsia ked obujem na zimu tak to auto ide stale rovno Fabia sa mi v tomto smere zda lepsia. Dalsia neprijemna vec je ze pri rychlejsom rozjazde do krizovatky v kopci kde treba strmo zabocit sa auto neprijemne nakloni a ma tendenciu povyzuvat pneumatiky to som na Fabke nezazil :D.Nehovoriac o tom ze aj po vymene tlmicov mam na felde pocit ze jazdim na rebrinaku. porovnavat Fabiu s Favoritom 97 je porovnavat neporovnatelne jednat je to vyvojovo uplne niekde inde a jednak po 1000 ke 100 ke 105 ke mam hrdze dost a Felda je v tomto smere otrasna ten zadny kufor je nocna mora motoristu ;-) zinok je zinok.
|
|
Jde to. Tento zázrak jménem Fabia kombi 1,4MPi máme v práci. Sice jsem se zděsil, když jsem na rozpysu viděl, co jsem na svou (naštěstí krátkou) služební cestu vyfasoval, ale jeden zážitek se stopařkou to plně vynahradil. Měřím skoro dva metry a zmíněná stopařka měří 175 cm.(Vím to přesně, neboť se vídáme dodnes) Maximálně jsem sklopil sedadlo spolujezdce a klasická misionářská poloha se stala proveditelnou :-) Ale jinak by to fakt asi nešlo! :-))
|
|
Text tohoto komentáře byl přesunut do chlívku, jelikož se jednalo pouze o ubohý osobní útok.
|
|
D-FENSI, proč ty auta testuješ,když je pak stejně všechny bez rozdílu pošleš.....?
Nemůžeš přeci chtít od "spotřebních" aut, aby jezdili jak F1ka.... to by totiž potom taky měli stejnou pořizovací cenu.....
Pořiď si Ferrari a pak MOŽNÁ budeš spokojenej.....
|
|
Vshichni jste nooobieee or noobieees ..nejlepší auto je velorex a basta.. Fík quiter
|
|
Ať už DEFENSOVI nadáváte kdo chcete, musím se ho zastat! Uvedený superstroj též v provedení kombi jsem bohužel vyfasoval coby služební. Zastávám názor, že motory 1.4MPI (8V) by se do tohohle vozu měly zakázat montovat, protože pro člověka, který je zvyklý na 1.3 Feldu, nebo Favorita se jedná o naprosto nebezpečné vozidlo, které neakceleruje !!! Když jsem s tím "strojem" zkusil poprvé předjíždět, udělal jsem málem do podlahy díru a bylo mi to houby platné. Nevěřil jsem, že vůz je bez závad do doby, než mi soused půjčil svůj. Pak jsem uvěřil. Ještěže mám svoji starou zlatou Feldu kombíka 1.6. Ta je proti téhle sračce dělovou koulí, i když o 11 let starší ! Ani enginy se 16 ventily ji moc nevylepšují, protože jim na dálnici napráskám, kdy si vzpomenu... O příliš silném posilovači škoda mluvit. Jediné, co se mi na té Fabii líbí, že jede docela potichu, ale to je tak asi vše. Tož co, vy všichni nadáváci na Defense ???
|
|
Blbější článek jsem ještě nečetl, hrůza.
|
|
Měl jsem též možnost řídit firemní fóbku, přišlo mi, že má úzkou sedačku s výrazným vedením, které ohýbá záda, což moc příjemné i na kratší cesty není, a to jsem malej! Taky motor 1.4 je docela chcípák. Ale horší chyba, kterou si mohla Škoda odpustit, je hovadsky přeposilované řízení, které způsobuje, že je kolem 90 km/h těžké jet s autem rovně, takže dorovnávání způsobuje honění auta ze strany na stranu a plynulý průjezd zatáčkou je docela namáhavá záležitost. Celé to dělá dojem, jako kdyby auto spíš poletovalo než sedělo.
|
|
Tak jsem se tu v debate docetl, ze benzinova fabia jezdi jen s 1.4 8V a 16V
Neni to tak. Znam a parkrat jsem jel s Fabia 2.0i/110k. Mohu srovnavat s 1.4MPi a diky dvoulitru je z parodie razem male a obratne auto, s prijemnym podvozkem a diky dostatecnym brzdam a vykonu motoru se na silnici chova - no, vlastne dospele.
Kdo ma rad velke benzinove motory, jiste mi potvrdi jistou fobii majitelu 1.1-1.6 "Kolik to prosimte zere?" je prvni, co je zajima. Prekvapive, dlouhodoba spotreba je kolem 8mi litru, nalozena a na dalnici si rekne max. o 9. Stejne jako jeji lina sestra 1.4 MPi.
|
|
Jen Ignorant může psát test vozu jako tenhle Osel.Protože co tady píšeš po jednom svezení, je jako žák první den ve škole.Mám fabii 1,4MPI 44KW a nestydím se zani. Jsem rád že ji mám, mám ji na ježdění a ne na frajeřinu jako nějakej přiblblý trouba.jestli se ti to nelíbí tak si vhod´ třeba mašli ty Idiote přitroublý!
|
|
|
Je zajimave, ze ackoli zde byla hanena i SUV a jejich ridici, ja, majitel SUV jsem nikdy necitil potrebu nadavat D-fensovi a ostatnim do oslu, idiotu a troubu pritroublych... Treba je to v tvem pripade nejaky mindrak, syndrom "to je moje hracka, nesahej mi na ni", nebo neco, souvisejici s jistymi telesnymi proporcemi.
Stalo by za to popremyslet o odborne pomoci, ja jen doufam, ze se na silnici nepotkame a pokud osud svede nase cesty na jeden asfalt, snad se mi pak nebudes snazit dokazat "ze me, kurva, predjedes". Nejsi sam, zrovna dneska to byla jedna oktavka a jeden roomster (110 ve meste, paradni myska na namrzajici silnici).
Jeste bych mohl podotknout, ze fabii snad ani nejde mit na frajerinu, ale nebudu hnusny...
|
|
|
nic ve zlým, ale k SUV* mě vždycky napadne jediná otázka: proč si to proboha lidi kupujou? ještě pochopím, když má někdo chalupu v horách a potřebuje se k ní v létě v zimě dostat. pak si koupí něco, co opravdu vyjede dál než ostatní auta (neřeším teď
ale proč si to kupuje někdo v praze, nebo ještě lépe, v nějakým tom satelitním městečku, tam se fakt tak často zapadává sněhem, že se tam třeba s obyčejnou ochcávkou nedá dostat? kromě zvýšené prostupnosti terénem (u některých modelů navíc velmi diskutabilní) to má pak už jen samý nevýhody - horší jízdí vlastnosti, vyšší spotřeba, prostor uvnitř je většinou srovnatelný s auty klasické koncepce. tak sakra proč?
napadá mě jenom jedna věc, a ta majitelům SUV příliš ke cti neslouží. je to pocit relativně většího bezpečí na silnici vůči majitelům klasických vozů. pokud to zůstane jenom u toho pocitu a na způsobu jízdy se jinak nic nezmění, je to ještě dobrý. horší je, když majitel takového vozu zároveň získá pocit neporazitelnosti a začne v přímé úměře k tomu prasit.
to byla jen taková obecná poznámka, nic osobního.
mluvím teď o SUV evropského stříhu (VV Touareg, Toyota RAV4, Honda CR-V, Suzuki Grand Vitara atd.), která, jak mě tu JJ onehdá poučil, vlastně žádnými SUV nejsou :o)
|
|
|
No ja to, vzhledem ke stavu silnic v nekterych mestech (vcetne Prahy, ruzne kanaly a vymoly znam na trasach, ktere jezdim temer denne, nazpamet), celkem chapu.
|
|
|
no mam moznost vozit sa H. Santa Fe. co je tiez "SUV"(nemame chatu v horach) a podla mna rozdiel oproti oktafkam, superb tam je.
pytas sa preco? tak aj pre toto:
napriklad sa do toho lepsie nastupuje :)
podla mna, je tam viac miesta
vacsie kontrolky,budiky, displeje, odkladacie miesta
kufor (jeden z dovodov kupi tohto auta)
co sa tyka vybavy to v dnesnej dobe asi nema vyznam rozoberat je to porovnatelne u vsetkych znaciek (mame to vo fulke co bohato staci)
co sa tyka motora iba zhrniem ze jeto 2.7 benzin automat a ide to pri plnom plyne velmi slusne (v porovnanim s mazdou 323 2.0 V6 24V to ma podobny rozbeh, poraza to mazdu v tom ze netreba preradovat :))
co sa tyka jazdnych vlastnosti, nepovsimol som si zeby boli horsie. za sucha normal, ale na snehu su urcite lepsie ako u"klasicke koncepce"
to su vyhody ktore vidim ja oproti autam "klasicke koncepce"
urcite sme to auto nekupovali na machrovanie na cestach a len sa smejeme ked okolo nas niektory tuneri na krizovatkach lietaju s pocitom ze nas porazili:))))
PS: ked uz si niekto kupuje auto za 1,5 mega+ myslis ze ho trapi ci to zerie 12L alebo 15L ? :))))
keby sme xceli 5l/100km kupime si swift-a ;)
|
|
|
SUV, dle realistického srovnání věcných argumentů, spojuje nevýhody klasických aut a ofroutů, ale pro používání na běžné (i neudržované) silnici jsou mnohé důležité parametry zbytečně předimenzvané.
Proto zejména levné výrobky k Koreje kupují jen ti, co chtějí "něco velkýho". Kvalita a možnost vyjet mimo silnici jsou minimálně diskutabilní i u verzí, které mají aspoň nějaké to 4X4 i když šizený elektronikou bez možnosti dalšího ovládání. O opravdových kompenzátorech malého péra vpodobě "jakoofroutaů s pohonem 2X4 raději nebudu mluvit. Nicméně o mužích posedlých velikostí napsal nejen pan Freud velmi zajímavé pojednání.
Kdo potřebuje tahat těžký přívěs s koněm, lodí, karavan nebo placku s dalším osautem, ten si koupí Landcruiser, Land Rover atd., protože SUV je jen frikulínská šlupička, kerá si jen na něco hraje a něco svému majiteli vynahrazuje. Racionální argument pro pořízení SUV jako je právě Hyundai, Kia, Ssang Yong, Touareg,X3 nebo X5 totiž neexistuje, jelikož všechno,co umí tyhle vozy umí i jiné, které se od nich liší jen méně nápadnou vizáží.
|
|
|
Hm, to je také dost odvážné tvrzení.
Brácha míval Volvo X90, teď má Audi Allroad. Bydlí v Praze; proto nepotřebuje plnohodnotného Land Rovera. Namrzne-li však poněkud, jsou dny, kdy je jediný, kdo v jejich dosti příkré ulici rozumně zaparkuje; ostatní parkují své Ochcávky po okolních ulicích a k svým domům docházejí pěšky, sprostě nadávajíce.
O zvýšené bezpečnosti ani nemluvě.
|
|
|
Poraď mi slušné pohodlné auto, do kterého naložím manželku, tři děti a v případě potřeby ještě dalšího člověka až dva a kam dozadu v klidu a bez šíleného skládání dám kočárek a zavazadla. Ať dělám, co dělám, vychází mi z toho nějaký full-size van nebo Suburban/Yukon nebo Escalade. Resignuji-li na přepravu dalších osob v případě potřeby, tak nouzově by posloužil ještě nějaký mid-size truck typu Blazera.
Ten Blazer, kterého jsi viděl v létě u nás v Sudetech, má velmi civilisované 4x4 i s redukcí, projede toho hodně a na běžné pohodlné přejíždění je velmi snesitelný.
|
|
|
Pokud bys nepotřeboval zvýšenou průchodnost (Ty ji ovšem v Sudetech občas určitě potřebuješ), byla v tomto směru zcela bezkonkurenční má "Fůrie" ( www.ocs.cz/oc/MoPar.html). Jinak bych na Tvém místě neváhal a sáhl po tom Suburbanu; je to skvělé auto, já jsem jej před pár lety, jak asi víš, bezmála koupil sám, akorát že pak jsem narazil na toho RamChargera, o nějž jsem vždy stál :)
|
|
|
Predem bych chtel poprat vesele vanoce, prijemne proziti svatku klidu a miru a at se vam splni to, co si ze srdce prejete.
K tomu SUV - neznam presne nazvy, domnivam se, ze moje RAV4 prvni generace SUV je, na druhou stranu rad se necham poucit, abych vedel, cim to vlastne jezdim.
Bezpeci - sedim vys, nez ridici mnoha jinych aut, takze pokud to do me napriklad narvou z boku, mam o neco vetsi sanci na male nasledky. Neni to nadstavec na penis, ani prasici stroj, jezdim s tim stejne, jako s favoritem. A je docela prijemne, nemit pocit, ze mi 20 cm pod zadkem leti asfalt. Vedet, co se deje predemnou v kolone taky stoji za to. Nastupuje se do toho dobre, hlavne, kdyz treba nekam vezu dedu, kteremu dela problem lezt do auta jako do neoprenu.
Spotreba je, svete div se, neco malo nad 8 litru benzinu, ale ve meste nestoupne. Je to nizkootackovy dvoulitr, nepotrebuji to pri rozjizdeni vytacet, jako mensi objemy. Z tohohle uhlu pohledu je to celkem fajn auto.
Zatim jsem najel za dva roky provozu 40 000km (je to z druhe ruky, zrejme to melo pri koupi najeto okolo 50 000) a zatim bez jedine poruchy.
Do divokeho terenu s tim nejezdim, ale na zdemolovane silnice a polnacky je to pohodlne. U nas, v Moravskem Krasu obcas taky napadne snih a kdyz vidim, jak se ostatnim blbe vyjizdi, jsem docela rad za 4x4, uzaverku diferencialu a vyssi podvozek.
Pri sklopeni zadnich sedadel vznika obrovsky prostor a dost pohodlne se do nej naklada.
Touareg je neco trochu jineho, narad se zouvam, kdyz potrebuji pridat plyn a nezavadit pri tom o brzdovy pedal.
|
|
|
K čemu SUV? Pětičlennou rodinu pohodlně odvezu pouze v SUV, nějakém minivanu, případně jezevčíkovi. No a z těchto možností pak vychází to SUV jako nejrozumnější volba.
Mimochodem pravdivou větou " prostor uvnitř je většinou srovnatelný s auty klasické koncepce." jste asi nejlépe vysvětlil, proč ty v závěru vyjmenované hračky odmítám považovat za SUV. Jedním ze základních znaků SUV je totiž to, že v něm je místa *dostatek* a rozhodně ne "srovnatelně s auty klasické koncepce".
|
|
|
To je mi zase sbírka moudrostí :)
Já jsem se svým Range Roverem v satelitním městečku nadobyčej spokojen.
Vskutku kupříkladu minulou zimu nastala situace, kdy jsem závějí projel já, pak hodně dlouho nikdo, pak pluh, a pak teprve všichni ostatní.
Na jízdní vlastnosti si nemohu stěžovat ani na dálnici, ani v lese, děkuji za optání.
A to, že někdo je ochoten investovat o pár kaček víc do kvalitního auta a do benzinu, jež zmíněný vůz spotřebuje, proto, aby ochránil sebe a svou rodinu -- neboť je takové auto objektivně bezpečné -- je rys jednoznačně kladný a slouží takovému člověku velmi ke cti.
Stran prasení -- jezdím-li, jezdím hodně po Praze a okolí. Nejvíce prasat je v bílých dodávkách. Hned za nimi jsou Octavie spolu se staršími koncernovými vozy -- vidím-li v zrcátku cca deset patnáct let starý Prassat, zvýším pozornost asi podobně, jako jedu-li tramvaí a vidím nastupovat několik cikánů.
Naproti tomu prasit vůz typu LandRoveru, Cayenne, Volva X90, Gelenďáku, Toytoy LandCruisera, Forrestera a podobně jsem zatím neviděl. Nikdy. Ani jedinkrát.
|
|
|
Hmm to je argument, koupil jsem si dvouapůltunové auto protože jednou jsem potřeboval přejet závěj, jinak s ním jezdím v Praze, Emise téměř půl kila CO2 na kilometr jsou mi ke cti, hlavně že se mi nemůže nic stát.
Že by majitelé těchto aut byli jen beránci jsem si ještě nevšiml, jejich reakce na autíčko, které používám ve městě, jejich snaha mě předjet, lepení se mi na nárazník. jsou docela nepříjemné, ale ty pohledy když jim ujíždím při rozjezdu na křížovatkách jsou k nezaplacení, jejich zadostiučinění potom co mě předjíždí nedovolenou rychlostí je k smíchu, ale to to dělají i řidiči jiných aut v čechách.
Jinak souhlasím s tvrzením o bílých dodávkách.
|
|
|
Jojo, je to hrůza. Co teprv toho CO2, jež produkuje má zahrada.
Jinak snad je z kontextu zřejmé, že ta Praha se týká ježdění po silnici. Mimo silnici jsem ještě dosud žádného řidiče v žádném automobilu* prasit nepotkal -- tam jezdí všichni slušně.
___
* bohužel se to netýká motorkářů, mezi těmi jsem již v terému pár prasat potkal -- střílel bych to, kazí nám všem dobré jméno :(
|
|
|
Obavam se, ze je znacne vysoka pravdepodobnost, ze kdyby OC chtel, pak bude s tim svym offroadem ujizdet on na krizovatce Vam. Tedy pokud Vase auto nema alespon pet litru kubatury, coz asi nema, protoze jinak byste nikomu nemohl vycitat ty emise CO2.
|
|
|
Ono je to naprosto mimo debatu, ale je zajímavé, že ačkoli se rozjíždím velmi zvolna (naopak mám spory s H., neboť odletující štěrk od pneumatik osobně považuji za značný řidičský faux pas, kdežto jí občas létá ;)), skutečně na křižovatce téměř vždy ostatním ujedu (byl-li vedle mne nějaký magor ve "vytuněném" Golfu, během cca dvaceti metrů mne předjede, neboť přece nemůže snést, aby byl za takovým velkým autem :)). Mám dojem, že se snad naprostá většina řidičů nedívá na semafor, takže při odjezdu "zaspí", jinak si to neumím vysvětlit :-O
|
|
|
Neříkám že bych se rovnal s OC, oni řidiči co pod kapotou ten výkon mají, tak si opravdu většinou nepotřebují nic dokazovat, to se týká jiných. Jinak mé autíčko má cca 100 koní na tunu pohotovostní hmoty.
Psané emise jsou asi 4,5x menší než u RR, spotřeba ve městě do 4 litrů.
Na jízdu mimo město a dálkové trasy mám auto trochu jiné velikosti
|
|
|
Na jízdu mimo město a dálkové trasy mám auto trochu jiné velikosti
Ja, to je jiná -- kdyby mne stát nenutil platit na každé auto extra povinné ručení, extra dálniční známku, strpět dvojnásobnou nesmyslnou buzeraci se STK a-tak-dále, ad infinitum, ad nauseam, také si koupím aut ještě více než mám; Rangieho budu brát do terénu a na dlouhé cesty, kdežto na nějaké kývání pár km do Prahy a zpět budu mít nějaké hezké kabrio. Takhle mi to za to ale prostě a jednoduše nestojí.
(No, když tak nad tím přemýšlím... ještě by také musel stát zrušit polici a nechat slušné lidi, aby se před zloději bránili sami, takže by se přestalo krást -- jinak kabrio do Prahy asi není nejlepší nápad... :( )
|
|
Rodiče mají 1.4 75 Kw, krátce jsme řídil 1,2 HTP (oba kombíky). Moje poznatky:
1,2 HTP je na tom subjektivně o maličko motoricky lépe, než felicie 1,3 mpi, čili nic moc. Ale rozhodně to není nepoužitelné auto, jenom na dlouhé cesty nebo intenzivní ježdění to bude horší. Ale já řídil Š105 v 5 lidech do Schweizu a jel Trabantem ve 4 na východní Slovensko, takže vlasntě pohoda.
1,4 75 Kw mi přijde jako fajn auto. Vždy mi trochu trvá sžití s posilovačem řízení a přijde mi línější do kopců, za to lépe točí zatáčky (v rozporu s článkem) než octavia první generace a lépe brzdí (porovnávaná octavia 1.6 75 Kw má vzadu bubny, zatim co fabka disky).
Není pravda, že vzadu je místa jak v oktavii.Mám 185 cm a nevejdu se tam hlavou. V oktávce ano (oba stroje jsou kombi). I na nohy je v té oktávce o maličko více místa.
A stezky na zadní sedala Octavie mi připadají maličko nadsazené, seděl jsem tam 450 km ve třech (na středním štíhlá, ale zase ne úplně drobná dívka) a neměl jsem s tím problém (tím neříkám, že jsem byl nadšený, ale je to použitelné).
|
|
|
Jsi nenáročný asi tak, že kdybys dostal chleba a vodu, pochválil bys křupavou kůrku na chlebu a mírnou perlivost předložené vody s výsledkem, že je to vlasně ještě docela fajn.
Když přestaneš podovnávat škodovácký, předražený paskvily a srovnáš to s čímkoliv jiným stejné kategorie, tak dojdeš k tomu, že Škodoka dělá co vnitřního prostoru to nejmizernější v dané kategorii (nepočítaje druhořadou konkurenci z Koreje).
Motorizace 1,2 HTP má v katastrofální ekonomice provozu a absenci čehokoliv, čemu lze říkat "jízdní vlastnosti" velkou konkurenci ve Fiatu Panda1,2, Corse 1,5D nebo 1,1. Oba konkurenční balvany na krku plynulosti provozu jsou však vnitřně zpracovány s nějakou ideou a ne tak nápaduprostě jako Fóbije.
Ano, Škodovky jsou použitelné zejména z pohledu německých důchodců...ale na zbytek se lépe hodí cokoliv jiného minimálně proto, že je to za méně peněz.
|
|
Zaujmavy nazor - ze Fabia je mensia ako Golf, ale ma vzadu tolko miesta ako Octavia (ale ta ma vzadu presne tolko miesta ako golf)...:-))
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Test: Škoda Fabia 1.4MPi combi
|