D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    téma * Zkušenosti: Daewoo Nubira II 1.6 76kW
    Vydáno 24. 04. 2011 (14424 přečtení)

    Rád čtu recenze a na těchto stránkách si často listuji ve zkušenostech lidí s různými vozidly. Rozhodl jsem se také přispět několika odstavci o vozidle, s nímž jsem urazil po českých cestách zatím cca 30 tkm. Tento článek bude o vozidle Daewoo Nubira z roku 2002, barva stříbrná metalíza.

    Auto naše rodina kupovala začátkem 2007 za 125 000 Kč u AutoStarsy (Holín u Jičína), kdy mi bylo 17 let a jeho koupě jsem se neúčastnil, v podstatě jsem se k němu dostal až rok a půl po koupi s čerstvým řidičákem.  Bylo určené jako náhrada rozpadající se Felicie kombi 1.6, která hnila před očima. Primární požadavek byl dostatečný prostor na přepravu invalidního vozíku + občasné výlety 5 lidí, další požadavky – cena do zhruba 130 000, prostornější než Felda, koupě protiúčtem + doplatek. Víc jsem se o koupi nedozvěděl. Na tachometru mělo v té době zhruba 135 tkm a stav těmto kilometrům po konzultaci s nezávislým automechanikem odpovídal. Do 120 tkm má poctivě vyplněnou servisku, kde alespoň nejsou všechny záznamy psané stejnou propiskou. Od pohledu však bylo jasné, že je bourané zleva na zadní stranu (2 odstíny stříbrné metalízy). Autobazar to nijak netajil.  A teď už k samotnému popisu a zkušenostem s autem od mých řidičských začátků před třemi lety až dodnes.

    Nubira, Lanos, Leganza…

    Nejdřív něco málo obecných údajů. Model Nubira se v jihokorejské automobilce vyráběl od roku 1997 do roku 2003. Vyráběl se v provedení sedan, hatchback a kombi. V roce 2000 byl vykonán facelift, který změnil kompletně tvar přední masky vozu, drobně tvary nárazníků a hodně změnil vzhled interiéru. Za návrhem stálo italské studio Giorgetto Giugiari. Souběžně s Nubirou z továrny vyjížděly tyto modely - nejmenší Matiz, malý Lanos (později nástupce Kalos) a velká Leganza (poté Evanda). Nubira byla dodávána s širokou paletou pohonných jednotek – zážehová 1.6  78kW (později upravená se 76kW) a 2.0 98kW. „Jednašestka“ byla sdílená s Lanosem  a dvoulitr se montoval i do Leganzy. Zákazníky lákali hlavně na nízké ceny. Po roce 2003 Přišla nová Nubira III, která byla později přejmenovaná na Lacetti. Značka Daewoo u nás skončila v roce 2004 přejmenováním na Chevrolet, v Koreji došlo letos k přejmenování také, v automobilovém průmyslu tedy značka končí. S logem Daewoo si tak koupíte už jen mikrovlnku nebo třeba vysavač.

    Motor

    1598ccm, 16 ventilů, max. výkon 76kW při 6000 otáčkách, točivý moment 145Nm při 3800 otáčkách. Maximální rychlost – techničák 175, moje prozatímní maximálka je 180 GPS na rovině. Spotřebu podrobně nesleduji, údaj v techničáku o 6/8/10 litrech zhruba sedí, dlouhodobě při mém stylu jízdy, který není nijak loudavý, mám odhadem mezi 8-9 litry na sto. Motor je do nějakých 2000 otáček v režimu spánku, od 2500 do 3000 se jezdí podle manuálu ekonomicky, pokud chcete výkon, musíte nad 3000 otáček. Motor pak celkem dobře táhne až do nějakých 5500, pak už to nemá cenu. Omezovač je někde těsně za 6500. Převodovka je pětirychlostní, na pětku ve 100km/h točí motor 3000 otáček, což je rozumná cestovní rychlost, kdy je hluku ještě málo. Ve 140km/h na pětku už motor točí skoro 4000 a dlouhodobě je to nepříjemné pro uši. Pokud jedu sám nebo ve dvou lidech, tak má motor dostatek sil, dokáže auto rozhýbat a rozhodně není brzda provozu. Pokud se auto naloží 4 lidmi a nějakými zavazadly, je to hodně znát a motor ztrácí rychle dech.

    Rychlosti – podle mě dobře odstupňované, jednička krátká, dvojka max 80km/h, trojka do 130km/h, 4 a 5 nezkoušeno. Jedničce se občas do své pozice moc nechce a výjimečně se mi stane, že mi páka sklouzne v dráze na trojku. Dráhy jsou dlouhé, ale přijdou mi přesné a až na stávkující jedničku s nimi nemám problém. Při řazení zpátečky je nutné, aby auto stálo, jinak ji tam nedáte nebo spočítáte zuby.

    Oceňuji, že motor chytá stále napoprvé, i po ránu v -20 stupních. Občas však zakolísají na zpátečku otáčky a motor chcípne i při úplně vyšlápnuté spojce, důvod neznámý.

    Podvozek a brzdy

    Hodně měkký podvozek, auto se naklání míň než Filcka, ale stále je to dost. Je prostě stavěný na komfort a ne na rychlost a blbnutí. Auto stojí na pneu 185/65 R14. Při jízdě na hraně má na suchu sklon k přetáčivosti, na mokru se vykokotí ze zatáčky motorem napřed. Co potěší při parkování a jiném manévrování je malý poloměr otáčení, pár lidí které jsem vezl, si toho všimlo. Odhlučnění podvozku je docela slabé, v kombinaci se zimními Matadorkami je to nad 100km/h hodně znát, na letních není hluk tak silný. Po letech a kilometrech se už z podvozku ozývá pestrá směsice zvuků, aktuálně je to při nižších rychlostech bouchání vpředu a vrzání při větším zatočení vlevo.

    K 1.6 motoru se dávaly dopředu kotouče, dozadu bubny. Dvoulitr měl kotouče na všech kolech. Na brzdový pedál se musí s trochu větší silou, ale brzdy jdou velmi době dávkovat, nekoná se například zkušenost s Fabií, kde jsem šlapal, nic, nic, nic a najednou jsem měl volant v zubech. Díky měkkému podvozku a asi i tlumičům na konci životnosti se předek při brzdění dost potápí. Auto je dost citlivé na boční vítr, náraz větru s ním dokáže někdy slušně zahoupat.
    Vzhled, interiér, výbava

    Korejský kukuč Nubiry mi nevadí, velká přední světla s H4 žárovkami celkem dobře svítí, díky poddimenzované kabeláži je však téměř nutností koupit lepší žárovky s vyšší svítívostí.  Osvědčily se mi Osram SilverStar. Auto zatím nerezne, na kapotě a těsně nad čelním sklem jsou dvě rezavé tečky, zřejmě narušení od kamínků.  Z auta je dobře vidět, zrcátka jsou docela velká a na rozdíl od koncernových inženýrů naštěstí v Koreji nikoho nenapadlo udělat z pravého miniaturu. Výbava auta zahrnuje centrál na klíček bez DO, okna a zrcátka v elektrice, zrcátka jsou navíc vyhřívaná, výškově stavitelný volant, posilovač, mlhovky, zámek řadicí páky a 2 x airbag. Auto nemá ani ABS. V létě hodně chybí klima, černá přístrojovka se za sklem pěkně roztopí. Po usednutí si všimnete obrovského kola před vámi – to bude volant. Trochu menší mohl být. Budíky jsou pěkně čitelné, uprostřed je velký rychloměr, nalevo menší otáčkoměr a napravo palivoměr a teplota vody.  Těch pár tlačítek na přístrojové desce je dobře přístupných, nemám problém cokoliv najít po hmatu. Z přístrojovky se ozývá hodně vrzání jak se auto kroutí, hlavně v zatáčkách. Přední sedačky by mohly mít lepší boční vedení, při prudké změně směru v nich postrádám oporu. Na zadních sedačkách je dostatek místa, nikdo si zatím nestěžoval. Bylo potřeba se zatím do kufru vešlo, i když papírově není základních 412/maximálních 1448 litrů mnoho, je to způsobené tím, že nakládácí hrana je v rovině z podlahou a až na centimetrový schod i se sklopenými zadními sedačkami.  Díky tomu je manipulace s těžšími náklady a i invalidním vozíkem jednodušší. V autě se dá díky podlaze i dobře spát. Po koupi byla vzadu mřížka, díky ní se dal kufr doslova narvat až nad hlavy cestujících, ale eliminovala se možnost rychlého sklopení sedaček a tak po změně legislativy šla do sklepa. Boční a páté dveře mají na sklech černou folii jako pozůstatek montážní úpravy, alespoň nikdo nevidí, co vzadu v autě je a nepaří dovnitř tolik slunce.

    Servis a náklady na něj

    Vezmu to chronologicky, první závada po koupi – motor žere olej, cca litr na asi 3000km. Jelikož jsem s autem po koupi nejezdil já, tak tehdejší řidička si toho všimla až se svítící kontrolkou tlaku oleje. Auto už ale mělo zvuk jako traktor a chyběly mu dva litry oleje. Od té doby cvakají celou dobu jízdy hydraulická zdvihátka. Pak auto jezdilo v pohodě, měl jsem tu čest se jím také začít dopravovat a při jedné cestě do mě zezadu napálil kluk na motorce. Výsledkem byl zničený nárazník, zničené levé zadní světlo, promáčklý zadní sloupek a páté dveře. Chybou bylo svěřit opravu malému vesnickému servisu, který ji provedl sice relativně dobře, ale trvalo mu to 2 měsíce. Cena 31 000 Kč za díly většinou z vrakoviště, jejich lakování a práci, hrazeno pojišťovnou kluka, co měl motorku a řidičák 14 dní, alespoň se mu nic nestalo. Jedinou stopou po bouračce jsou na jedné straně nedoléhající páté dveře, dva odstíny barev mělo auto už před tím, takže nemůžu posoudit barevnou sladěnost.

    Loni v červnu se mi při cestě zasekl levý přední brzdič, oprava za 2300 Kč v servisu Kento v Jičíně, to samé na pravé straně o půl roku později za 2000Kč. Jako pozitivum musím uvést, že auto jsem jim v obou případech ráno v 8 dovezl a ve 13h už jsem si pro něj mohl jet, bez předchozího objednání,  asi shoda náhod. Spotřebák, co zvládnu vyměnit, měním doma, když už nemám nářadí nebo je k tomu špatný přístup, putuje auto do servisu u nás v maloměstě.

    Vypečenou závadou byl zkrat v elektrice, později zjištěný v zásuvce zapalovače. Prasknul plast, dotkly se plíšky a bylo to. Zkrat byl však svině a nezastavil se na pojistce 20A uvnitř kabiny, ale prošel až na jednu z hlavních, na které byla část přístrojovky a třeba taky palivové čerpadlo. Chyba nalezena po 3 hodinách pěkně kabel po kabelu.

    Další kupované a měněné díly: zadní stahovačka el. okna 500Kč, kulový čep řízení 700Kč, přední brzdové hadice 2x250 Kč, lanovody 2x300Kč, dále jen nějaký spotřební materiál typu silentbloky, olej, filtry. Originální díly (prodávané přes firmu Nipparts) jsou drahé (příklad za všechny – lanovod za 1600 bez daně), ale díky druhovýrobě není problém vše sehnat levněji. Je však třeba dávat pozor na kvalitu, v internetových fórech jsou známy případy třeba nekvalitních špatných dílů na rozvody, což se může ve výsledku slušně prodražit.

    Auto čeká v létě výměna zmiňovaných rozvodů, interval je po 60 000km. Zajímavost – na začátku výroby byl interval tuším 80tkm, ale řada aut to nevydržela a motory se potkávaly, tak byl interval snížen.  Sada (řemen, vodní pumpa, napínací a vodící kladka) stojí z korejských dílů cca 4000.

    Další úpravy

    Kromě autorádia na MP3, lepších reproduktorů a H4 žárovek jsem na autě žádný tuning/tuzing neprováděl a ani nebudu.  Nejhorší úpravou je zahradní hadice, která v motoru nahradila prokousanou hadici odvětrání klikovky, kterou rozkousala kuna J. Taky tapec na kapotě je rozkousaný, kdyby někdo měl podobný problém, stačilo dát do silonky psí chlupy, někam pod kapotu je přivázat a od té doby no problem. Jediné, co ještě plánuji, je výměna klaksonu, ten, co tam šikmoocí dali, troubí jak když kopnete slepici do zadku.

    Zajímavou úpravou je přestavba mechanismu přední sedačky na otočení o 90° vpravo a vytažení sedákem ven z vozidla – přeprava hendikepované sestry. Nevýhoda je, že kvůli výšce prahů se musela sedačka o kus přizvednout, takže cestování vedle řidiče je pro osoby od 185 cm a více nepříjemné až nemožné. Pro manipulaci se sestrou však velmi dobré.

    Závěrem

    Auto musí sloužit ještě minimálně rok, pak bude nejspíš nahrazeno větším, ale nic není jisté. V plánu je něco jednoduchého a prostorného, jako možnost vidím Logana MCV.  Jestli jste článek dočetli až sem, tak díky za zájem a kdyby Vám něco důležitého v článku chybělo, můžeme se pobavit v diskuzi. Omlouvám se za absenci fotek, k focení mám jen mobil a ten moc pěkné fotky nedělá.


    29.03.2011 Silencer


    Související články:
    Zkušenosti: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI (22.11.2015)
    Dvě BMW 135i (22.11.2015)
    Zkušenosti s Volvem C70 2.0T cabrio, r.v. 2000 (17.05.2015)
    BMW 650i (10.05.2015)
    Opel Meriva 2006 – jede, brzdí a svítí (19.04.2015)
    Zkušenosti: Mexický Ital (29.03.2015)
    Zkušenosti: VW New Beetle 1.9 TDI-PD 77 kW (25.01.2015)
    Zkušenost s Octavií II 1,6TDI 77kW (18.01.2015)
    Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po čtyřech letech a 60kkm (13.01.2015)
    Jeden den s Hyundai i30 1,6 automat hatchback (04.01.2015)
    Renault Grand Espace (Pičus Magnus) (20.11.2014)
    Zkušenosti: Seat Ibiza Mk.4 1.4-16V (24.08.2014)
    Zkušenosti: Fiat Dobló 1,3 MultiJet (01.07.2014)
    Zkušenosti: Citroën Saxo 1,5D r.v. 2000 – Rudá střela (25.05.2014)
    Zkušenosti s VW Passat 2.0 TDI 103kW (13.04.2014)
    Octavia 3 – cena za překvapení (16.03.2014)
    Městochod (Škoda Citygo) (16.02.2014)
    Nissan Leaf - stroj času (09.02.2014)
    Zkušenosti: Ford Puma 1.6 (2001) (12.01.2014)
    Hyundai I30 Kombi New Generation (01.01.2014)
    Zkušenosti: Ford Mondeo 2.0 TDCI 85 kW, 2004 (16.11.2013)
    Lesk a bída Octavie 2 - 1.6 TDI (25.08.2013)
    Dvě stě dvacet dva tisíc stříbrných šípů (Citroën C5 HDI) (11.08.2013)
    Jeep Wrangler JK Unlimited (22.07.2013)
    Zkušenosti: Nový sen českých rodin (Octavia III 1.6 TDI CR) (07.07.2013)
    Dvé rodinných citronů (Citroën Jumpy a C8 V6) (14.04.2013)
    Zkušenosti: Clio III 1.2 TCe - Žabožroutí fóbie (07.04.2013)
    Subaru Forester ’98 rok poté (05.04.2013)
    Kredenc 806 (01.04.2013)
    Zkušenosti: BMW 324TD E30 (10.02.2013)
    Mazda 323F BJ 1.5 (2000) (06.02.2013)
    Zkušenosti: Ford Transit 2.5 TD (26.08.2012)
    Žrout (Hyundai Grandeur 3.3i V6) (15.07.2012)
    Test: Subaru Forester ’98 2.0/90kW (imported) (02.04.2012)
    Subaru Outback 3.0R (12.02.2012)
    Zkušenosti:Mazda 323F BG 1.8 16V (mrkačka) (29.01.2012)
    1965 Oldsmobile Jetstar I + video ze Dne mobility (23.01.2012)
    Zkušenosti: Škoda Octavia II 2.0 TDI PD (15.01.2012)
    Chrysler Neon II (18.12.2011)
    Dodge Challenger SXT 2012 (11.12.2011)
    Zkušenosti: Ford Focus ST (27.11.2011)
    Hřmící myš - Mitsubishi Colt VI 1.1 (14.11.2011)
    Mitsubishi Galant 2.5 V6-24 EA5A (06.11.2011)
    Zkušenosti: Malé „zlé“ béemvé 323i (E46) (27.10.2011)
    Zkušenosti: Hyundai i30cw 1,6 CRDi (16.10.2011)
    Když seňora chlastá – Seat Altea XL 1,4 TSI (07.10.2011)
    Recenze Ford Galaxy 2001 2.3 DOHC (22.08.2011)
    Zkušenosti: Honda Civic Aerodeck 1,4iS (07.08.2011)
    Zkušenosti: VW Passat B5.5 TéDéí (17.07.2011)
    Felicia, s vrakem do nového tisíciletí (26.06.2011)
    Pirát Kchar: Mercedes Benz E500 (W211) (05.06.2011)
    Skúsenosti Peugeot 206 1,4 HDI (15.05.2011)
    Zkušenosti: Volkswagen Golf V 1.4 TSI 121HP (08.05.2011)
    Zkušenosti: „Vitamín“ C (Mercedes Benz W202) (01.05.2011)
    Skúsenosť: FIAT Brava SX 1.9JTD (01.05.2011)
    Zkušenosti: Renault Avantime (24.04.2011)
    Test: 1.2TSI + Seat Leon II (10.04.2011)
    Návod na psaní autorecenze aneb Jak psát test (27.03.2011)
    Hyundai Sonata 2,4i Elegance – proč a jak jsem k ní přišel & (06.03.2011)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia, 150.000 km (13.02.2011)
    Dacia Solenza – rumunský omyl nebo tip na výhodný nákup? (30.01.2011)
    Zkušenosti s korejskou raketou Kia Sephia 1,8 (23.01.2011)
    Zkušenosti Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po 4000 (09.01.2011)
    Zkušenosti: Peugeot 407 sw 2.0 HDi 100kw (02.01.2011)
    TEST: Ford Focus ST 225 feat. zkušenosti s prodejcem (12.12.2010)
    Zkušenosti: Seat Arosa 1.0 (21.11.2010)
    Zkušenosti: SAAB 900 NG 2.0 (24.10.2010)
    Test: Peugeot P 206 CC 1,6 – 16V (19.10.2010)
    Nissan Primera P11 GT (17.10.2010)
    Octavia II 1.6 75 kW – zkušenosti po 100.000km (26.09.2010)
    Zkušenosti: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi (30.08.2010)
    Citroen ZX, něco o VOV a AutoESA (11.07.2010)
    Domazdíno (20.06.2010)
    Test: Citroën C2 1.6 VTR (06.06.2010)
    Autíčko s píšťalkou: Golf VI 1.4 TSI (118kW) Hájlájn (23.05.2010)
    Hyundai i30cw - škodná v říši okřídleného šípu? (17.05.2010)
    Test: Da nigga hustokchár (09.05.2010)
    Test: BMW 525i E60 (09.05.2010)
    Trauma za volantem: Škoda Fabia II 1.4 TDi PD (08.05.2010)
    VW Polo 1.4 Tdi – jízdní dojmy (25.04.2010)
    Zkušenosti: Peugeot 106 1.6-16V GTI (14.02.2010)
    Zkušenosti: Harley Davidson Sportster 883 (31.01.2010)
    Zkušenosti: Ford Escort RS2000 (1995) (17.01.2010)
    Subjektivní (tudíž moje) recenze Citroenu C5 2.0i (03.01.2010)
    Octavia - přilejeme oleje do ohně :o) (28.12.2009)
    Skúsenosti: Honda Accord Sport 2.0 (29.11.2009)
    Zkušenosti: BMW 318is (21.11.2009)
    Jaguar X-Type 2.1 V6 SE r.v. 2002 (01.11.2009)
    Zkušenosti: Fiat Brava SX 1.4 a 75tkm (25.10.2009)
    Zkušenosti: Audi TT 1.8T (25.10.2009)
    Test: Seat Leon II 1.4-16V 63kW (18.10.2009)
    Zkušenosti: Honda Civic 1.3 hatchback (11.10.2009)
    Zkušenosti: Peugeot 106 (04.10.2009)
    Zkušenosti: Opel Astra G 2.0 DTI (28.09.2009)
    Lehčí pojednání o nesmrtelné Škodě 1203 (17.08.2009)
    Drákula - Dacia 1310 Break (09.08.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 (02.08.2009)
    The heartbeat of America: Camaro (19.07.2009)
    Nissan Tiida, aneb vůz, který nikdo nechce (06.07.2009)
    Test: VW Golf III 1.4 (31.05.2009)
    Test: Fiat Palio 1.2 (04.05.2009)
    Zkušenosti: Seat Ibiza 2009 (22.03.2009)
    Test: ZuFuss 2.0 BioPower (28.02.2009)
    ŠeSTihvězdičkový výběr (08.02.2009)
    Dlouhodobé zkušenosti s Audi A6 Avant Quattro 2.5TDi (11.01.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 Zetec (04.01.2009)
    Test: Seat Ibiza 1,4 16V @ Tenerife (07.12.2008)
    Test: Citroën Xantia 1,6i (07.12.2008)
    Skúsenosti – OPEL VECTRA 2.5 V6 CDX (02.11.2008)
    Test: Honda Civic 6. generace (14.10.2008)
    Test Mercedes – Benz A 150 (05.10.2008)
    Zkušenosti: Suzuki Ignis 1.3-16V (28.09.2008)
    Test: Hyundai Getz (21.09.2008)
    Zkušenosti: Renault Clio 1.6 16V (RSi) (14.09.2008)
    Test: Audi A3 TDi-PD 77kW (20.07.2008)
    Nová Ibiza - jaká je? (22.06.2008)
    Test: Toyota Avensis 2.0 16V '98 (08.06.2008)
    Test: Toyota RAV4 (27.04.2008)
    Test: Škoda Fabia HTP (13.04.2008)
    Fiat fperle (Bravo II 1.9 JTDM 16v) (06.04.2008)
    Zmrdí test: PRAVDA o štvorvalcovom Chevrolete Spark 1.0 (30.03.2008)
    Zkušenosti: Chevrolet Lacetti 1.4 (24.03.2008)
    Test: Volvo FH13 (16.03.2008)
    Zkušenosti: Toyota Yaris 1.0 (09.03.2008)
    Test: Subaru Outback 01 2.5i AT 115kW LPG (02.03.2008)
    Test: Ford Escort 1,6 16V (98') (24.02.2008)
    Test: Škoda Octavia II Combi 4x4, 2.0 FSI (03.02.2008)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia (30.09.2007)
    Test: Tatra 815 S3 (27.08.2007)
    Test: Citroen XM (11.08.2007)
    Test: Toyota Corolla 1,3 16V STD (22.07.2007)
    Citoren AX 1,4 GTi (01.07.2007)
    Test: AM General 1/4 ton truck tactical M151A2 (10.06.2007)
    Test: Ford Focus II 1.8TDCi po 35 tisících (03.06.2007)
    Test: Ford Focus 1.6-74kW (03.06.2007)
    Test: Fabia 1.9 SDI (28.05.2007)
    Test: Piper L4 (05.05.2007)
    Test: Volvo 850 T5 (01.05.2007)
    Test: Škoda Suberb 1.9TDI (01.05.2007)
    Zkušenosti: Kůň (16.04.2007)
    Zkušenost: Škoda Roomster (01.04.2007)
    Zkušenosti: 605 (17.03.2007)
    Test Mercedes Benz W123/200T (05.02.2007)
    Zkušenosti: Německý drak (Trabant 601) (25.12.2006)
    Zkušenosti: BMW E36 320i (03.12.2006)
    Test: Citroën C1 (26.11.2006)
    Test: Mazda 6 (26.11.2006)
    Test: Fiat Uno (19.11.2006)
    Test: Lincoln Town Car (22.10.2006)
    Test: Škoda Roomster Style 1.4 16V 63kW (08.10.2006)
    Test testu: Škoda Roomster 1.2 HTP (05.10.2006)
    Zkušenost: Ford Focus II 1.4 Zetec (29.09.2006)
    Test: Škoda Forman (16.09.2006)
    Test: Citroen Saxo 1.5D (16.09.2006)
    Test: Honda Civic 8 (16.09.2006)
    Test: VW Lupo 1.7SDi (10.09.2006)
    Test: Ford Mondeo 2.5 V6 Duratec (11.06.2006)
    Test: VW Sharan (11.06.2006)
    Zkušenosti: Peugeot 307 XT 2,0 HDi (04.06.2006)
    Test: Peugeot 405GLD (01.05.2006)
    Test: Ford Mondeo TDCi automat (12.03.2006)
    Test: Ford Mondeo 1.8 (12.03.2006)
    Test: Peugeot 307 (05.03.2006)
    Test: FV Passat 1,9 tydy (26.02.2006)
    Test: 2x fiesta do města (17.02.2006)
    Test: Drážďanský zázrak (17.02.2006)
    Der Führer: BMW 730d (12.02.2006)
    VAZ 2103 - vôňa kože a benzínu (09.02.2006)
    Test: Fulcrum (30.12.2005)
    Test: Renault Twingo II.... (11.12.2005)
    Test : Audi Coupe GT - NG a KX (04.12.2005)
    Test: MCC Smart CDI (28.11.2005)
    Test: Daewoo Matiz 0.8 (20.11.2005)
    Honda Civic 7... (25.09.2005)
    Test : Citroën C3 1.1i SX (11.09.2005)
    Test: Suzuki Swift 1.3 GL (21.08.2005)
    Test: Octavia? Myslím že spíš ano! (04.07.2005)
    Test: Alfa Romeo 33 16V (19.06.2005)
    Test: BMW 324d po čtyřech letech (12.06.2005)
    Test: Škoda Octavia II 1.9TDI PD (29.05.2005)
    Test: AAA Auto Praha (24.04.2005)
    Test: BMW fünf drei fünf (24.04.2005)
    Test: Schade hundertdreisig GL (31.03.2005)
    Test: Fabia po 25 tisících (20.03.2005)
    Test: Opel Zafira 2.2 Hdi (06.03.2005)
    Test: Renault 25 Baccara (12.02.2005)
    Tatra T613 – svědek geniality a rozvratu (30.01.2005)
    Test: Cordoba po 15.000 km (30.01.2005)
    Test: První seznámení s chevroletem niva (08.08.2004)
    Test: Seat Cordoba II 1.4-16V (20.06.2004)
    Test: VW Golf V 1.4-16V MPi (02.05.2004)
    Test: VW Polo 1.2HTP (14.03.2004)
    Test: Renault Scénic II 1,9DCi (19.10.2003)
    Test: Škoda Octavia 1,9TDi (23.03.2003)
    Test: Škoda Felicia (22.12.2002)
    Test: Škoda Fabia 1.4MPi combi (23.06.2002)

    [Akt. známka: 1,49] 1 2 3 4 5

    ( Celý článek | Autor: [Neregistrovaný autor] | Komentářů: 4 | Informační e-mailVytisknout článek )

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.