|
Já bych se na to schválně zeptal nové paní ředitelky.. v reklamách v rádiu působí velmi odpovědně a odhodlaně...
http://www.karolinatopolova.cz/
k.topolova@aaaauto.cz
|
|
|
|
Tak zrovna vytahování porna mi přijde trapné spíš pro vás než pro něj. Každý někdy udělal něco ne úplně skvělého a to, jestli před dvaceti lety šukal tak nebo onak, za prachy nebo pro radost beru víceméně jako jeho soukromou věc.
Tohle mi připomíné slavné kádrové spisy, kde se zakládalo všechno a podle potřeby se to po letech vytahovalo.
Pokud na něj nemáte nic jiného, tak vám gratuluji. většího vola už ze sebe umí udělat jen Lojza.
|
|
|
Za jiných okolností bych souhlasil, možná s drobnými výhradami. Nicméně vzhledem k tomu, co jsou "áčka" dle mých osobních zkušeností zač (možná časem bude článek...), bych řekl, že v tomto konkrétním případě to velmi stylově dokresluje image této už tak všelijaké společnosti. Ostatně, již pouhý pohled na starého dobrého Australana ve mně vyvolává otázku, jak tenhle chlap může vytvářet pozitivní mediální obraz jakékoli společnosti (jeden můj známý razí zásadu, že gauner starší 40 let se pozná po ksichtě, neboť ve čytřicíti má každej ciferník, jakej si zaslouží; osobně se s tímto názorem ne zcela ztotožňuji, ale pohled na určité lidi mě opakovaně utvrzuje v tom, že něco na tom bude).
|
|
|
ano, může to být historka pro zasmání na večírku. Ale pokud na něj opravdu nikdo nic jiného nemá, tak bych tuhle blbost ve slušné společnosti nevytahoval.
Připomíná mi to žalobníčka co na vejšce hlásí, že tamten student za základce ukradl dvě čokolády a proto nemůže být členem akademického senátu.
|
|
|
No, řekl bych že to jen krásně dokresluje skutečnost, že AAA se chová jak banda buzerantů :-)
|
|
|
To mě zase dostávají takoví ultramega korektní jako vy. Radši se koukáte jinam. Ano, každý někdy udělal něco ne úplně skvělého, ale ve vašem pojetí to dostává úplně novou dimenzi. Že je to nula, která si nechá vyš.kat prdel pro prachy je možná jeho věc, ale na časové ose to ukazuje jeho charakter. Ten se bohužel nezměnil, i když si těch dvacet let budoval image rádoby intoše, a opět pro prachy udělá reklamu i těm největším zlodějům. Ale můžete se zase dívat jinam.
|
|
|
Co prosím znamená "ultramega korektní"?
Dále pak nevím, proč se "dívat jinam" (vyjma případu, že by snad někdo to ohavné gayporno chtěl v mé přítomnosti promítat; to bych se vskutku odvrátil)?
Co přesně je špatného na tom, když se někdo rozhodne vydělat si tím, že dobrovolně (!) sám o sobě (!) zveřejní něco, co většina nezveřejňuje, ale o to více ji to (tajně, samozřejmě) zajímá?
Rozhodně jsou nesrovnatelně horší a odsouzeníhodnější způsoby, jak si vydělat peníze -- namátkou třeba "vstoupit do politiky", nebo "být policajtem", případně třeba "pobírat od státu* dávky v nezaměstnanosti" apod. Nevšiml jsem si, že by na ty, kdo se zmíněných skutečných svinstev dopouštěli, někdo kydal hnůj v míře odpovídající tomu, oč se chovali hůře, než někdo, kdo se neprovinil zhola ničím...
___
* Něco jiného samozřejmě je přijmout dobrovolnou pomoc nějaké charity, pokud se dostanu do situace, kdy to skutečně potřebuji -- to je zcela v pořádku.
|
|
|
Nechť se každý živí čím chce a natáčí třeba 120 dnů Sodomy v brutálnější versi než byla ta Pasoliniho. Nechť ho někdo jiný využívá v reklamě na 100% (Naši restauraci doporučuje představitel hlavní role v odvážné adaptaci...) Nechť u něj nakupují či konsumují všichni, nak které to bude jako reklama působit. OK, tohle všechno beru.
Nicméně na mě to působí spíše jako antireklama a pokud ta firma prodává ještě navíc šunt a klame zákazníky (viz tento článek), považuji za zcela legitimní si tyto tři věci ve svých úvahách spojovat.
|
|
|
Čím je ten, kdo hrál v pornofilmu nedůvěryhodný? Konkrétně prosím, bojíte se, že z auta od AAA chytíte venerickou chorobu, nebo co?
|
|
|
no to snad v principu ne. ovšem nějak mi připadá že někdo kdo si vybere pornáče jako mediální ksicht jaksi cílí jinam než bych od někoho co se chce prezentovat jako seriozní obchodník očekával.
|
|
|
Pravda, očekávání očekávání. Chápu, že tohle vzbuzuje pozornost...
|
|
|
Je třeba zmínit, že tato část CV se objevila cca o rok později, než se Slávik stal tváří AAA. Do celkového obrazu zmíněného podniku to, IMO, ovšem zapadá dokonale. Jestli se některé typy lidí "hledají", až se najdou nebo je to zcela náhodný výběr, neřeším. Eshop Dolly Buster by mi připadal důvěryhodnější, neb ta dáma se ke svému hrdě hlásí, "nestáčí tachometry" a to každý spotřebitel ocení.
|
|
|
Dolly ma stocenej tachometr pomerne o dost, respektive se o to pokousi drahnou dobu :)
|
|
|
Nu, jak to říci. Je to člověk ochotný prodat za peníze něco, co já osobně mám za neprodatelné: své soukromí, intimitu, a patrně i sexuální orientaci (neboť z uvedeného linku v blesku vyplývá, že šlo o gayporno). Možná mě někteří nazvou konformistou, či označí takové vnímání morálky za pokrytecké (obé jsem si už na D-F o sobě přečetl, jen mi nikdo nevysvětlil proč. Rozhodně se proto nemíním rozplakat či opouštět své ustálené názory.)
Pak tedy mne mě nepřekvapuje, že firma, jejíž "mediální tvář dělá" (fuj to je ohavný newspeak) jmenovaný pán, je ochotná prodat za peníze také leccos. Třeba auto, které nebrzdí. Logicky to zapadá do mozaiky informací o AAA i jejich obchodní politice. Nevadí mi apriorně auto, na něž dělá reklamu pornopracovník; vadí mi auto, v němž se dá zabít. A stojím si za názorem, že mezi prvým a druhým nelze vyloučit souvislost.
Off topic, ale doplní diskusi u sousedních článků: je to podobné, jako když se v nedávno uveřejněné pohádce e-kuplíř vyjadřoval k činnosti mravnostní policie ( www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2012072901). Při vší úctě k D-F, tady jsem nějak nepochopil redakční záměr. Myslím, že první a poslední zdařilý článek linkovaného autora byl www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2009042602. Cením si jeho postřehů z kurví psychologie, a jsem ochoten jim přiznat obecnější platnost, než sám jejich autor. Třeba i v tom, že s některými typy lidí je těžko solidně obchodovat (abych se vrátil na začátek).
|
|
|
Ano, je to pokrytecke. Prodal byste. Jen vam zatim nikdo nenabidl dost. Problem je, ze si to nedokazete sam sobe priznat.
|
|
|
svým způsobem pravda. ovšem nechuť k těm co prodali z mého pohledu velmi lacino není zas tak nepochopitelná. ikdyž dovedu si ve zlém snu představit situaci kdy bych prodal třeba za bochníček chleba...
|
|
|
to root
Ne, není to pokrytecké. Neprodal bych, a není to otázka nabídkové ceny. Vím, že to pro vás nemusí být snadné k pochopení, ale jsou věci, které pro mě mají větší cenu než peníze. Patří k nim mj. například jistá nepodkročitelná míra sebeúcty, a leccos dalšího.
|
|
|
:-) To by se poznalo az v okamziku, kdy byste takovou neodmitnutelnou nabidku dostal.
(nebojte se, ja chapu, co chcete rici. Nicmene znaje lidskou povahu, verim tomu tak u 1% tech, co to o sobe tvrdi).
|
|
|
to root
Až posud si, myslim, rozumíme. Jistě nemá smysl se hádat jo! ... a ne! ... a jo! ... a ne! ...
Myslím si však, že základní otázka je v trochu jiné rovině: co vlastně všechno prodal ten, kdo prodal (ponechme stranou cenu, ta byla smluvní; to znamená - nikomu do ní nic není).
Odpověď na tuto otázku nemusíme mít všichni stejnou. Někdo řekne, že Mr. AAA prodal zcela soukromě svou prdel. Jiný, že pro něj Mr. AAA současně s prdelí zcela veřejně prodal svou (i budoucí) obchodní důvěryhodnost.
Ať už máme odpověď na předchozí otázu jakoukoliv, stále tu zůstává nezadatelné právo kohokoliv na názor: Od toho, kdo prodává prdel (penis, vaginu...), si nebudu kupovat auto; mé požadavky na kvalifikaci prodejce aut jsou poněkud jiné.... To je ryze soukromé obchodní rozhodnutí, které nikdo nemusí veřejně zdůvodňovat. V této rovině je také nesmysl uvažovat, je-li či není-li v tom pokrytectví. A pak už nezáleží dokonce ani na tom, zda mne opatrnost při výběru obchodního partnera uchránila před autem, které nebrzdí (třebaže právě tohle je rozumný důvod, proč si obchodního partnera pečlivě vybírat).
|
|
|
Kdo je mediální tváří má minimální až nulovou vazbu na prodávané auto. Imidž je na nic.
|
|
|
Však také moje vsuvka nebyla o tom, že v jinak perfektní firmě AAA bych si teď tedy zaručeně vůz nekoupil, neb jsem total pohoršen a jako slušný člověk s tím nehodlám mít nic společného blá blá. Že se z toho stane soutěž o Svobodomyslného bezpředsudkaře roku, je spíš další vtipný bonus. Pak, že lidé ničím nepřekvapí... :o)
|
|
|
Proc bych si nemohl od nekoho, kdo se obcas necha natocit v najekem pornografickem dile, nemel kupovat auto? Myslite, ze pokud nekdo v pornu nikdy nehral, znamena to, ze auto je automaticky v lepsim stavu nebo poda lepsi pomer cena/uzitna hodnota?
|
|
|
no, říkejte tomu třeba statistický rasismus. dejme tomu že se můžu domnívat že ten kde má nižší práh pro jednu nemravnost (zde prodej těla) bude mít i nižší práh pro další nemravnost (třeba podvodné jednání při prodeji vozidla). intuitivně v tom nějakou korelaci nalézám, můžu se ovšem mýlit a samozřejmě občas nějakému poctivci ukřivdím. stejně jako pro mě bude při setkání při noční procházce parkem u nádraží vodítkem barva tváře.
|
|
|
samozřejmě se tím od tématu marketinkový úlet angažováním pornaře pro propagaci prodeje použitého zboží v ceně mnoha průměrných měsíčních příjmů trošku vzdalujeme.
|
|
|
Prodej tela je nemravnost? Nemravnost je prece nejak poskozovat *ostatni*... Dobre, chapu, v nekterych pripadech prodej tela nemravnost je, protoze kdo se na tu hruzu pak ma divat :-) Ale jednoznacne to neni a to ani statisticky.
|
|
|
trošku jsem si hrál na advokátuse dyjaboli, mě je zrovna docela putna koho si která firma najme jako mediální tvář (aspoň se tedy domnívám, a samozřejmě se mýlím, každého někdy nějaká reklama dostane, v ideálním případě si toho ten dostaný nevšimne). no, dejmetomu v evropském to jest (nepřesně) židovsko-křesťanském kulturním prostoru pornografie za neřest považována je. mě je tak nějak lhostejná, neúčastním se a nemám snahu mýtit.
|
|
|
A co léčit se od doktorky, která při studiu občas prodala svou vagínu? Nechal by jste se, protože by jste o tom stejně nevěděl....
|
|
|
to KS - spíše technická:
Zásadně nesouhlasím s tvrzením, že pornoherec (prostitut/ka apod.) prodává svou prdel (penis, vaginu, nosohltan, cokoliv). Vždyť by se chudák už ani svobodně nevysral...
Dotyčný svou prdel pronajímá - na určitou dobu, k určitému užití, tzn. propůjčuje jinému za smluvní úplatu k nějakému účelu (zpravidla k podnikání = činnosti za účelem dosažení zisku)...
Otázka cti, sebeúcty, důvěryhodnosti atd. v takovém případě není součástí obchodního vztahu obou stran (nájemce na nich nemá žádný zájem), ale otázkou vnitřní kalkulace pronajímatele...
Samozřejmě i s takovými komoditami lze obchodovat, ale to jde už mimo pornoprůmysl, ačkoliv o prostituci lze hovořit - např. vážená a respektovaná osobnost vstoupí do politiky, aby pak realizovala sviňárny, jaké by vyhlášenému gaunerovi neprošly...
|
|
|
to jízlivec:
S tím pochopitelně nelze nesouhlasit. Na vašem vhodně voleném příkladu politika se shodneme, že i dobré jméno lze kapitalizovat a/nebo prodat.
|
|
|
mohl bych prosím znát nějakou podrobnější specifikaci pojmu "neodmíntutelná nabídka" ?
Je to snad taková suma požitků , výhod a kreditů, za kterou by "to" udělal root, nebo d-fens nebo já. Nebo se to liší...a i kdyby to kdokoliv udělal za XYZ pak kde máme jistotu, že by to za XYZ nebi třeba i 100 krát XYZ udělal Kundohlav......
No ovšem chápu že to zcela zapadá do dětinsky jednuduchého rootova pohledu na svět.
|
|
|
každej má svou cenu, a kdo tvrdí že nemá, ten si lže do kapsy. a ta cena nemusí být vyjádřena v penězích. samozřejmě že zdravý člověk netrpící zimou a hladem a se střechou nad hlavou nebude zpravidla vystrkovat zadnici do kamery za nějakejch usmolenejch sto tisíc. věřím, že ani za milion nebo dva a někdo ani za dvacet.
neodmítnutelnou nabídku může vyslovit třeba někdo s kusem železa v ruce. nebo stačí si představit nějakou třeba lokální přírodní katastrofičku, hladové podchlazené děti a nemravu který má deku a bochník chleba. nebo nemoc v rodině kterou jaksi tuzemský systém zdravotního pojištění léčit neumí, nebo umí ale za komerční cenu s průměrným příjmem nedostupnou (a že jsou na světě neduhy s kterými je možné přežívat desítky let s nákladem desetitisíce měsíčně za udržovací léčbu a zdravotní pomůcky).
|
|
|
Já myslím, pánové, že není třeba chodit do extrémů, chtíc ilustrovat, co je neodmítnutelná nabídka.
I v matematice má každá úloha neb rovnice svůj definiční obor, v němž (a jenom v němž) lze nalézat platná řešení.
Myslím, že původní úloha byla modelována právě na zdravého člověka netrpícího zimou a hladem (obecně pak tísní nebo nátlakem). A že přírodní katastrofa, vydírání se zbraní atd. již nejsou okolnosti patřící do definičního oboru...
|
|
|
ale jo, jasně, zužme definiční obor na zdravý, dost bohatý na to aby mohl jíst na co má chuť, se střechou nad hlavou, bez průšvihů v rodině a s "otevřenou budoucností" (tohle slovo se mi moc líbí, používá jej Matějček v knize prvních šest let v životě dítěte, a uvádí ho jako jednu z mála zásadních podmínek zdravého vývoje, ale ono se to dá zobecnit mnohem dál).
no patologických jedinců co vystrčí zadnici za míň než měsíční příjem moc nebude, to je pravda. zrovna tak bude poměrně minimum těch co odolají ďábelskému mámení astronomické částky a představě "kolik by se toho s tou hromadou peněz dalo spáchat dobra". naprostá většina populace je někde mezi, matně si pamatuju, že z nějakého tuším britského výzkumu otázky "kolik bych musel dostat abych udělal hrubou nemorálnost která ovšem nikoho mně blízkého přímo a hrubě nepoškodí a za kterou nebudu potrestán" (tedy něco na třeba krádeže veřejných prostředků s téměř jistotou nedopadení, homosexuální prostituce štítivého heterosexuála a podobně) vypadla průměrná "cena" zhruba jako dvouletý čistý příjem.
|
|
|
"Krádež" veřejných prostředků (na rozdíl od soukromých) není vůbec nemorální, natožpak hrubě. Máte v tom, člověče, ukrutný zmatek :(
|
|
|
samozřejmě v tom mám zmatek. problém napravování jedné nemravnosti (okradení jednoho, v tomto případě daňového plátce) druhou nemravností (plátce přepadne národní banku) nemá řešení, respektive má nekonečně mnoho zcela protichůdných řešení.
|
|
|
to: Lukas B
Jistě, tohle je rozumný (a mně blízký) přístup.
Nenašel byste náhodou ještě link na onu britskou studii ? (Její závěr je uchopitelný, podrobnosti by byly zajímavé ...)
|
|
|
jo mimochodem, proč přechodník v ženském (středním) rodu? srozumitelnosti to nevadí ale je to poněkud, no, jak to říct hezky, překlep může udělat každej.
|
|
|
"Každý má svou cenu" - samozřejmě, nepodplatitelní jsou pak ti, jejichž cenu není nikdo ochoten nabídnout...
|
|
|
> neodmítnutelnou nabídku může vyslovit třeba někdo s kusem železa v ruce
v tom případě nejde o nabídku .....
|
|
|
Ni za život (vlastní) byste neprodal?
|
|
|
To nemůžete vědět, dokud se tak skutečně nestane. Ale mám dojem, že zrovna na případu takové komické kuriozity, čímž nějaké gay porno nějaké kelebrity je, řešit slabost nebo sílu morální výbavy celé populace všeobecně, je spíš jabkárna.
|
|
|
No tak tváří AAA byl v minulosti třeba Jágr a co? Celebrita dostane prachy za to, že ukáže svůj ksicht v reklamě a zbytek jí nezajímá....
|
|
|
Nezajímá, ale mělo by zajímat. Sama skutečnost, že učinkuje v reklamě je ok, každý se snažíme nějak ty prachy vydělat. Nicméně pokud někdo spojí své jméno s nějakým zmrdským podnikem, ať se pak nediví, že se na něj okolí kouká jako by sám byl zmrdem.
Nebo třeba takovej Kraus - furt si hraje na nějakou morální autoritu a pak natočí reklamu, kde vypadá jak šašek. Tak ať se nediví, že už na něj napříště bude nahlíženo jen jako na šaška.
|
|
|
Mě přijde, že tohle je přesně pokřivený přístup postsovětských demokracií. U nás zejména díky velkému Dramatikovi, kdy demokracii prezentoval jako ráj na zemi, kde bez práce létají pečení holubi do pusy, vše je krásné a každý si může dělat absolutně co chce a nikdo ho nebude v tom omezovat. Jaksi nepochopil nebo si odmítal připustit, že si každý pochopitelné může dělat co chce, ale překvapivě každý si také o něm může myslet, že je pěkný čůrák.
Tohle je podobné. Všechno, co člověk udělá, je určitým vyjádřením postoje. Dělat, že v některých oblastech to neplatí, je iluzorně naivní a někdy i dost velký alibismus.
|
|
|
Nevíte někdo, kdo je teď mediální tvář Ferrari nebo Apple? Bývali to pánové Ferrari a Jobs, ale oba už jsou po smrti :-)
Ale vážně - když si nějaká společnost potřebuje najímat společensky respektované* lidi (Jágr, Kulhánek), aby ji mediálně reprezentovali, má na 99% problém.
Když si pak nějaká společnost najímá jako mediální tváře bývalé pornoherce či fetky z řad tzv. "celebrit", má na 99% nějaký opravdový průser a cílí na úplně tupé vohnouty.
V obou případech bych se jí vyhnul obloukem**
___________________________
* Jak u koho, nicméně běžný zákazník je respektuje
** Kdyby měli v AAA benzínového Suburbana se zdravým rámem za cenu 50 tisíc, jel bych si ho tam samozřejmě hned zítra koupit a přenesl bych se dokonce i přes to, kdyby Jaro předváděl v showroomu nějaké pornokreace :-)
|
|
|
|
|
|
člověče...asi se mi líbí víc mediální tvář od Jabka než pipina, kterou tam narafičili, voblíkli, dali ji do ruky flintu (kterou drží jak panna kokot) a chtějí, abych uvěřil, že flinty jsou její denní chleba 8o)
|
|
|
proš ji řešíte, je to fajn ženská a šikovná manažerka. biděli jste kazma video? topolové já věřím
|
|
|
|
Cywe, tak tohle je hustý. Placenej diskutér, kterej ani nepozná, na co reaguje. Jestli ty seš typickej zaměstnanec AAA, tak bych si tam nekoupil ani kolečka do žebřiňáku (teda nekoupil bych si tam nic ani kdybys tady nebyl, ale to je jedno).
|
|
|
To bude agentůůůra. Je léto, studentíci potřebují přivydělat,..
Ale měl by se více snažit, to je fakt:).
|
|
|
mi to neva. já se na holky nekoukám politicky, já se jim koukám do očí...a když se nedívají, tak na kozy a na prdel 8o)
a navíc byli u jabka vždycky trochu jiní-divní 8o)
|
|
|
Za padesat klidne i naftoveho, nejaky benzinovy V8 by se uz sehnal, co na tom, ze treba od konkurence, v CR to stejne nikdo nepozna :-)
|
|
|
Opravdu traoné sem tahat porno. nemohu si pomoc,a le je to jakoby proti AAA vystupovala řada placených diskutéru kteří mají za cíl ji všude poškozovat. AAA přitom nejsou o nic horší, než jiné a často mnohem horší bazary
|
|
|
Jojo, placení diskutéři, to je mor, už i tady na DF, že:-(
|
|
|
blbe, tohle svoje: "...AAA přitom nejsou o nic horší, než jiné a často mnohem horší bazary" můžeš směle přihlásit do projektu na ww.medvedisluzba.cz
8o)
|
|
|
Shrnuto, AAA nejsou o nic horší než ty nejhorší autobazary. To je poměrně slušný reklamní slogan, myslím. S tím budou zřejmě mnozí souhlasit.
V AAA jsem kdysi jedno vozidlo koupil a při cestě domů, na kočičích hlavách, mne poněkud znervosnily rány zpod vozidla. V servisu, kam jsem tedy přesměroval první jízdu s kchárem, mi technik ukázal zadní brzdový třmen, visící na jednom povoleném šroubu, druhý nebyl. Zřejmě není ani vizuální kontrola brzdových třmenů ftom seznamu těch bodů, nevím. Tipuji, že pokud při výkupu auto zabrzdí, kola "technik" ani nesundá, což tak úplně nekoresponduje s prezentovanou megakontrolou, ale to je podobné jako reklamní prohlášení, že "všechny vozy vlastníme, tudíž...", přičemž mi sdílný prodejce z plochy sdělil, že aut maj tolik, že tak 40% je fkomisi, což stále ještě plně nekoresponduje s upgradovaným prohlášením Mr.Bazarbuzny, že vlastní "98%". Atd.
Takže není třeba být placeným diskutérem, aby jeden pochopil, že v bordelu životní družku spíše nenajde a z byznysu (nejen) s AAA jako jedna ze dvou spokojených stran spíše nevyjde. To už by musely být hvězdy ve zcela vyjímečném postavení. A kdo má čas chodit před koupí kcháru k astrologovi a čekat třeba na úplněk, že.
|
|
|
Každopádně pro mě jsou AAA mnohem serioznější. než lecjaký no-name autobazar. A paní ředitelová je dosti sympatická, alespoň v tom videu u Kazmy
|
|
|
supr. ještě jeden takový příspěvek a dostaneš na tvrdku banána a o AAA zde bude do týdne nový článek o tom, jak jsem nakupoval auto a chtěl podle seznamu vědět jak co kontrolovali a jak mi to nedokázali ukázat nebo popsat. čte to tady víc lidí než týdeník Reflex, takže se zeptej toho, kdo tě platí, jestli je to pro něj výhodné nebo ne...zmrde!
|
|
|
|
Pan ředitel propaguje firmu ukazováním manželky?
Joj!
(Tuhle jsem viděl řeznici v družném rozhovoru s paní řezníkovou.)
|
|
|
AAA - já mám teda dobrou zkušenost,a le nikomu to necpu
|
|
Tam píší, že to je jen KONTROLA 107 parametrů, nikdo neříká, že to bude OK :-)
Čili třeba brzdy: ABS nefunguje (zkontrolováno), Brzdová kapalina pod minimem (zkontrolováno), a tak dále.
V protokolu pak je napsáno, že vůz vyžaduje servis motoru, brzd, podvozku, chlazení, atd. atd. atd.
A pak už přijde na řadu jen: "Ale v protokolu bylo přece jasně napsané, že to potřebuje spravit brzdy!" (ačkoliv ústně jsme tvrdili, že to je OK).
To je podobná chuťovka, jako zářivý nápis, že vůz má certifikát CEBIA. A když si ho necháte ukázat, zjistíte, že vůz opravdu má certifikát CEBIA... kde se píše, že původ a historii vozu nebylo možné spolehlivě ověřit.
|
|
|
pro mě je v to v pořádku, alespoN základní kontrola by stačila....
jak jsme psal výše, u tři roky starého auta nemám zadnou CEBII a sere pes
|
|
|
V pořádku? A taková věc je dobrá jako k čemu?
Jakou výhodu kupujícímu dává certifikát, který říká, že nebylo možné nic ověřit?
Jakou výhodu má kupující z toho, že byla provedena nějaká kontrola, když nezná její výsledky?
Přece jediný přínos existence takové prohlídky je, že bazar, má detailní informace o stavu vozu.
To bych předpokládal každopádně, bazar na tom má eminentní zájem (jednak nevykoupit šrot co nepůjde prodat a jednak dosáhnout co nejnižší výkupní ceny). Ovšem zároveň má bazar zájem na tom ty závady při prodeji bagatelizovat či úplně zatajit.
Spoléhat se jako kupující na to, že když autobazar o nějaké závadě ví, tak mi o ní taky poctivě řekne, se může leda blázen.
|
|
|
Tak podívejte se, ja tedy autům trochu rozumím, s autorem souhlasím ale jen za 70 %.
Ten seznam nemá hlavu a patu
JInak áčka nejsou špatná, mají aspoň servisní zázemí a nemohou si teď moc dovolit jít do extrémů - nová opaní ředitelová...
Jako největší firma na trhu - mají snad pořešený všechny problematický zaměstnance...
tak uvidíme.
|
|
Když si to pročtu a zamyslím se nad tím, napadá mě že je stejně mega bordel v zákonech, že to nechají takto v takovém stavu a myslí si že lidé hloupí jim to budou neustale dokola tolerovat.... už mě to nebaví, s AAA zkušenosti nemám ale v auto esa jsou taky pěkný kundy... auto po 40 km nepojízdné a závada za 40 tis.... žádná reklamace nic neprošlo... velmi negativní jsou ty bazary aut v česku.... je to mrzute
|
|
|
... napadá mě že je stejně mega bordel v zákonech
(a) zrovna do tohoto zákony vůbec nemají co mluvit;
(b) nicméně, pokud Vás toto právě nyní napadá, dovolte otázečku -- kde jste žil až dosud? Tam ale muselo být krásně...
|
|
|
Tak auto ESA jsou ještě větší humus než AAA. Tam vykoupěj i to co AAA nevezmou do svého AutoDiscount a pak to prodávaj jako voňavku...
|
|
Nefunguje vám to tlačítko prohlédnout nabídku vozů ... kurňa a já si chtěl to punto za 16 kolíků koupit pro tchýni.
|
|
|
|
parada, jsem nevedel ze tu je i oz z aaa :) a jsou to vsechno urcite vrazedne stroje? :))
|
|
|
Tenhle určitě http://www.aaaauto.cz/cz/skoda-120/car.html?id=13134755&pmax=30000 :-) .
A pozor! Má najeto jenom 818km :-D - samozřejmě s CEBIA certifikátem.
|
|
Kontrola aut u AAA je OK. Vím to. 107 parametrů, kolik paramerů bude kontrolovat neznačkový vhnoutí autobazar? bude to záprná hodnota. já kupoval a budu kupovat u áček, mám tam fakt možnost mít prověřený auto. není nic horšího, než kupovat auta u Vohnouta, který vám auto nejdřív ukáže, oak na něm ustříhne kus podvozku nůžkama na plech aby to nedrnčelo a pak vám předražené auto prodají za nerozumnou cenu. Vypasenej Vohnout je postrach českýho trhu s ojetinama, ne seriozni dealer aut kotovany na burze.
|
|
|
kontrola by měla smysl kdyby to byl nějaký protokol který má hlavu a patu a byl přílohou kupní smlouvy. to že někdo deklaruje že kontroluje 107 parametrů, které se kontrolovat vlastně nedají, bez nějakého přístupného a kvantifikovatelného výstupu je marketing cílený na, jak to říci slušně, jednodušší populaci. o tom byl ten článek.
logické členění kontroly by bylo třeba jako manuál se zaškrtáváním políček, třeba:
auto zvenku (stav karoserie - bouráno, měněno, koroze, lišeje; pneumatiky - specifikace odpovídající TP, poškozeno, sjeto, symetrie sjetí; atd.), auto zevnitř (čalounění a sedačky - čistota, opotřebení, poškození; volant - opotřebení odpovídající deklarovanému nájezdu, originalita krytky airbagu atd.), auto ze zvednutou haubnou, auto po nastartování, auto při jízdě, auto na zvedáku, auto napíchlé na noutbuk
|
|
|
Já u nich nikdy nic nekupoval (a nehodlám na tom nic měnit), ale když se někdo vytasí se "107 parametry kontroly", v tu chvíli vím, že kontrola bude stát za vyliž. Ale každý svého štěstí strojvůdce, že?
|
|
|
Vaše příspěvky mne přinutily vzpomínat ;)
Poprvé jsem áčka navštívil ještě v jejich prehistorických dobách, když byl bazar v tom esíčku v ul. K Ládví. Tehdy se mě poprvé pokusili ojebat, ještě tak nějak autobazárnicky tradičně, "nebouraným" autem svařeným (dost neuměle) z několika.
Podruhé to bylo někdy v roce 1998, měli tam jeden méně obvyklý zajímavý kousek. Složil jsem za něj na místě zálohu nějakých 60% a domluvil převzetí auta za týden, až proběhne doplatek převodem. Doplatek proběhnul, auto však mezitím prodali někomu jinému a o vrácení peněz jsem se handrkoval skoro rok.
Potřetí to bylo někdy v roce 2003, tehdy jsem pomáhal vybírat přibližovadlo kamarádce. Důkladněji jsme prohlíželi tři auta, všechna zvenku i zevnitř naleštěná, deklarovaná v perfektním stavu. Prohlídkou se ukázalo že jsou to všechno totální šroty, přesto prodejce poznal kdo platí a přesvědčoval o sto sedm. Naštěstí zvolil hodně špatný způsob tak jsme celkem brzy odjeli s prázdnou, dost mě ale překvapila ta ohromná agresivita a nestoudnost.
Naposledy to bylo v roce 2009, když se tam objevilo bývalé auto jiné kamarádky. Mělo na tachometru o 100k míň než když ho o rok dřív prodávala a "poctivě vedenou servisku" (tu pravou jsme tam my blbci naivní měli ssebou).
Jistě je to do jisté míry štěstí, ale z několika desítek navštívených noname bazarů jsem podobné zkušenosti nenasbíral v žádném. Naopak, několikrát jsem byl před šrotem varován dřív než jsem jej sám odhalil.
Přítomnost na burze pak nemá žádnou souvislost se seriozností dané firmy, natož s kvalitou jejích produktů.
|
|
Na jednu stranu alespoň mají nějaký takovýto seznam, v praxi stejňě technik auto kontroluje dle svého technického pohledu. Toto je pouze Marketingové 107. Nelze to asi moc brát jako mustr návod..
|
|
Je úplně jedno kde si kdo koupí auto. od urciteho stari do nejake doby je jasne, ze se na aute neco pokazi. kazde auto potrebuje investici. lise si mysli, ze koupi auto a nemusi se o nic starat.
|
|
|
To je docela hloupá myšlenka.
Kromě toho, že každé auto potřebuje investici, je přece dost podstatné i kolik ta investice bude.
Nějaký servis po koupi ojetého auta (vyměnit kapaliny, filtry, rozvody a podobně) je sice normální, ale pokud se ukáže, že kromě toho jsou nutné ještě další opravy za desítky tisíc, je to dost podstatná věc.
Takže je taky podstatné, kolik o daném autě vím a mám možnost zjistit, jak moc se mě prodávající bude snažit odrbat a jakou šanci na to mám přijít.
A proto je podstatné, od koho si to auto koupím.
|
|
je poměrně hodně populární zabalit hovno do lesklé krabice a tvářit se, že je to dort. Tohle přesně je těch "107 kontrolovaných parametrů". Jedním ze charakteristických projevů podvodníka je to, že se snaží oskubávané kavce předkládat nějaké nekonkrétně konkrétní, vždy však bombastické balastní informace, jejichž hodnota je 0. Přesně v tom okamžiku je čas na otočku na podpatku a odchod.
|
|
Zajímalo by mně jak jsou na tom autobazary v jiných zemích. Myslím si že kupovat auto třeba v Bulharsku musí být hukot. u nás se alespoň trochu snaží něco kontrolovat, praxe v největším autobazaru u nás je i přes několik nepspokojených, kteří prostě kvůli své neschopnosti umět vybrat ještě dobré auto na dobré úrovni. Musí se v tom umět chodit a počítat holt s nějakou investicí při koupi bazarového vozu...
|
|
Je to banda zlodějskejch šmejdů. Cca 5 let zpátky vyhrál bratranec výběrové řízení na mechanika do pobočky v Brně. Vydržel tam půl roku. Když jsem se ho ptal, co vlastně na těch autech kontrolují, začal se řechtat, s tím, že jediná kontrola spočívá ve vyleštění z venku i ze vnitř, stočení km a šup na plac, samozřejmě s pěknou cenovkou a srdceryvným příběhem. Auto po američanovi, co sem lítal na víkendy ..atd atd
|
|
|
Vzhledem k tomu, že zákazníky běžně ojebávají i autorizovaní dealeři a servisy, je logické, že níže v potravním řetězci to musí být ještě mnohem horší. Proto bych (s několika málo výjimkami, jako je např. koupě v rodině atd.) ojetinu v ČR nekupoval.
|
|
|
JJ, svatá pravda.
Mezi ty výjimky bych zařadil i svoji koupi ojetiny - od jednoho známého, který jej měl jako služebáka, a který po třech letech dostal auto nový. Výhoda byla v tom, že s ním jezdil jen on a už od začátku počital s tím, že po těch třech letech si jej od firmy odkoupí (taková byla u nich praxe - zaměstnanec měl jako první "právo" na odkup). Takže nejezdil s autem jako prase, staral se o něj, já jsem věděl, že nebylo na 100% bouraný. A ještě si těsně před prodejem nechal pořídit na starý auto nový zimní gumy :-)
Musím to zaklepat - dodnes nelituji.
|
|
|
Když už tu toto padlo, mám otázku na místní osazenstvo: Kde by si měl obyčejný člověk, co není automechanik a ani v okolí žádného nemá, koupit ojeté auto? Sám jedno sháním (XC90) a jsem z toho trochu zoufalý.
|
|
|
Tak alespon 400 km zapadne od ceskych hranic, podminka nezbytne obezretnosti tim neni dotcena. Ale XC90 je bohuzel dost problematicke auto s drahou udrzbou...
|
|
|
Ve Švýcarsku nebo Holandsku, případně západních a severních částech Říše. Ideálně od nějakého značkového servisu či dealera, který provozuje i autobazar. U firem, které pouze provozují autobazar, je potřeba být opatrnější a radši bych vynechal ty, které se víceméně specialisují na prodej na export. Doporučuji místo nejprve obhlédnout na Google maps (a street view).
|
|
|
No tak to je snad jediná rada - sehnat někoho prověřeného, kdo ti to auto přiveze, připraví a vypapíruje na klíč. Když koukáš po takovéhle třídě aut, předpokládám že nebudeš mít problém s těmi pár procenty kupní ceny co za to dostane. Individuálními dovozy se živí poměrně dost lidí a najde se mezi nimi hodně "bílých vran".
|
|
|
Proc nekoho takoveho zivit? :-O
|
|
|
Protože umí to co já neumím a ještě ušetřím svůj čas?
|
|
|
"Neumim" je v tomhle pripade vetsinou pouze nedostatek sebeduvery. Usporu casu beru, ale obvykle je mozna ztrata ci mozne dalsi naklady tak velke, ze se vyplati do toho ten den ci dva vlastniho casu dat.
|
|
|
To je jako s tou domácí pekárnou chleba. Za chvíli resignujeme na veškerou evoluci a vrátíme se civilisačně o pětset let zpátky. :)
Já jsem nejradši, když nemusím být odborník na všechno. Dávám přednost tomu, když mám v telefonu číslo na agenta, na kterýho můžu řvát.
|
|
|
Dojet do Německa a koupit si tam auto zvládne i průměrný foxteriér. Jediné, co se v takovém případě hodí svěřit nějakému "agentovi" je místní agenda stran přihlášení, což dělám jen z lenosti, protože se mi nechce stát frontu na chodbě jako chudý pocestný. Slušný prodejce ti v Německu auto připraví i se značkami a pojištěním k odvozu. Dát 30-40 litrů hochštaplerovi, který se holedbá "diagnostikou" a "prověřením" je stejně efektivní, jako spláchnout je do hajzlu.
|
|
|
Když si neumíte vybrat hochštaplera, holt budete dělat práci foxteriéra. Tak už to na světě chodí.
|
|
|
Kdo mluvil o práci? :-) Na auto, které mi ten člověk má dovézt bych se jel stejně podívat, takže cestu a dovolenou bych tím neušetřil. Jediná věc, kterou je nutno absolvovat osobně je zajet s autem na technickou a emise a potom zavolat paní, která se postará za poplatek asi 700 korun o přihlášení. Přijede kam potřebuji a značky a doklady mi taky přiveze, kam potřebuji. Jsem možná kolenovrt, ale těch cca 25 papouchů za to, že nemusím na STK mi přijde moc. Ale je to každého věc. Já ostatně proti těm hochštaplerům nic nemám, každý se musí nějak živit.
|
|
|
Já nemám problém zaplatit někomu nějakou kačku za to, že pro mne něco udělá. Všichni chceme žít a dobrý obchod je dobrý obchod.
S čím ale problém mám, je apriorní představa, že každý je hochštapler, který mne chce okrást. Zřejmě nějaká častá mentální projekce, či co?
|
|
|
Díky za rozbor. Jen říkám, že poměr vynaložených peněz k poskytnuté službě mi přijde přehnaný.
Za hochštaplera považuju v podstatě každého, kdo se tu ojetými auty živí, to není mentální projekce ale zkušenost.
|
|
|
Však já také o žádném bazarníkovi neuvažuji. Nicméně mám člověka, který se mi stará o vozy již cca 15 let. Pokud už bych chtěl nějakou ojetinu, velmi pravděpodobně bych jej zaúkoloval. Nákup vozu není zase takovým svátkem, abych si kvůli tomu vybíral dovolenou a cestoval někam ke všem čertům, studoval vady toho kterého typu a tak podobně. Nepochybně bych to dokázal, nicméně pokud vše proběhne v intencích zadání, tak se spokojím se závěrečným odborně znaleckým kopnutím do gumy.
|
|
|
Jestli někoho takového máte, nezbývá než gratulovat. Ale jak říká pan Kaplan - jedna vlaštovka jaro nepodělá...
|
|
|
Já právě plánuju cestu do Německa k nějakému dealerovi pro pěknou ojetinu. Jen přemýšlím, jestli se mám doučit němčinu (umím pasivně, ale mluvení je nic moc), nebo to Němec zvládne anglicky. Pak je tady ještě možnost nějakého zprostředkovatele - tlumočníka. Neznáte někdo tohoto? Nemáte reference? Přinejmenším sekce FAQ na těch stránkách vypadá docela slibně.
http://www.autaznemecka.cz/cz/kontakt.html
|
|
|
Jak se tak koukam na ty adidas-teplakovky a zlate retezy za ploty autobazaru v okoli, tak si radsi zopakni turectinu. :-)
Napr. "drahy" se rekne "pahalı ", "nabourane auto" je "arabakaza". A "krasny teplaky" je "pantolon harika".
|
|
|
|
To by mohlo byt "kokmak şişe", takze neco jako šišaté kokino.
|
|
|
"Pahalı yok ve araba çok güzel. Bende Çek dostum var."
Teplákovka je "eşofman"
|
|
|
Pánové, tak nevím, ale tepláky tam opravdu kupovat nepojedu. Jinak ale díky za lekci turečtiny.
|
|
|
V autosalonech anglictina staci, v bazarech je to tak 50:50, ale tam bych doporucoval nic nekupovat, pokud ten konkretni model neznate do posledniho sroubku (nebo pokud cena neni dostatecne zajimava na to, abyste technicke detaily neresil).
|
|
|
Ano, vím, že turecký živel se uchytil i v autobazarnictví. Proto pojedu jedině k dealerovi, tj. do autosalonu, který prodává hlavně nová auta.
Jakmile na fotkách není nějaký autoservis, showroom atp., tak je to podezřelé. Často je podle fotek vidět, že je to jen oplocený plácek, případně je prozradí "Wir sprechen Deutsch, Englisch, Türkisch.
|
|
|
Naplánoval jsem si tenkrát obhlídku asi 4 kousků, dva bazary byly turecké, jeden zřejmě německý, ale nejlíp vypadal wagen od soukromníka. Němka prodávala auto po tatíkoj (důchodec do kostela a do marketu, šak víme) a vyřizoval to se mnou její přítel Kazach. Měl jsem chuť otočit se na pětníku a valit dom, nakonec všechno naprosto v cajku. A sranda je že po proštudování šanonu s fakturama a ostatníma papírama k autu byla ta historka o duchně pravda pravdoucí. A pak babo raď, když ty největší klišé občas neplatí.
|
|
|
|
Já nevím, zrovna tohle mi přijde trošku podezřelé - firma vedená Němcem s Francouzským občanstvím, adresou v Německu a sídlem v Klatovech. Mě to připadá maličko nepřehledné :-)
|
|
|
Individuální dovoz auta už jsem jednou absolvoval, chtěl jsem testnout že se dá pořídit druhé auto do rodiny ftéměřplnýpalbě pod 1000€ a výsledek předčil očekávání. Těch 107 bodíků v checklistu si odfajfkuju taky, německým jazykem vládnu od gymplu nedobrovolně leč ještě poměrně obstojně, těch 20 minut na úřadě včetně vyražení značek mě taky nezabilo a den dovolené rovněž ne.
Ale rozumím tomu že koloušek co ví maximálně kam se leje bensin a voda do ostřikovačů a pro kterého je fuj převlékat se do montérek a lehat si pod auto si raději najme někoho kdo tomu hoví víc. A nemusí to být profesionální vozič hochštapler, mnohem lepší je skromný mechanik, který umí s internetem, vládne jazykem Mordoru a na ouřadě se jen tak nějakého lejstra nezalekne.
|
|
|
Problém "kolouška" je, že žije v prostředí kde:
- v obchodech je standardem šunt takže je třeba stále číst etikety, a ani pak to nepomáhá protože ani ty často nejsou v souladu s realitou
- v restauracích se vaří šunt, stav degradace dospěl tak daleko, že na restauracích například vidíte nápisy jako "domácí šlehačka"
- v servisech je standardem že vám naúčtují i to co nedělají
- fízly dělají lidé co neznají zákony
- manažery dělají lidé co nejsou schopni řídit si ani vlastní čas, natož pak cokoli dalšího
Výsledek jaksi je, že koloušek začíná narážet na fakt, že to co se na západě často nazývá "komparativní výhoda" nebo "náklady příležitosti" jaksi kolabuje v konfrontaci s realitou, protože postupem času čím dál víc chápete, že pokud nechcete blafy, je lepší si vařit sám než jít do restaurace (kde by to měl dělat profesionál), že pečivo si musíte vyrobit doma, auto servisovat ideálně taky sám, na řemeslníky se vybodnout a dělat to taky sám. Problém je, že zákonitě narazíte na situaci kdy zjišťujete že i ten zedník nebo nedejbože doktor stojí za hovno, jenže v ten okamžik už narážíte na limitující faktory protože zvládat všechno prostě nejde.
Já bych to kolouškovi neměl za zlé... jenže to opět naráží na to, že v tom případě už musíte mít "všude známé" čast z kruhů zcela nekompatibilních s vaším sociálním životem. Jen už si u toho připadám jak exot, protože nakonec to co před pětadvaceti lety řešili moji rodiče směnným obchodem dnes, v době "kapitalismu s lidskou tváří" řeším směnným obchodem také.
|
|
|
Ačkoli podobné myšlenky také občas mívám, v realitě to není tak zlé. Akorát člověk musí ty dodavatele vybírat a platit až po práci (nebo si nechat aspoň zádržné). Problém je samozřejmě v tom, že některé informace člověk, který se v příslušném odvětví nepohybuje, prostě nemůže mít.
Mně na tomhle všem vadí úplně jiná věc - u nás, ale bohužel už jsem několikrát zjistil, že ani leckde venku, často neplatí ono "dostaneš, co si zaplatíš". Tím se ovšem spotřebiteli orientace velmi znesnadňuje. Kdyby platilo, že kvalita odpovídá cenové kategorii, prostě by si človek vybral, kolik chce za zboží či službu dát a očekáváná kvalita by tomu odpovídala, tudíž by pro zklamání nebyl prostor. Bohužel ale v praxi je to často tak, že takzvané prémiové služby či zboží jsou ty nejhorší leštěné prdy a nikoli záruka kvality.
|
|
|
Já když před cca 3 lety prodával do AAA auto (v Olomouci), tak při první návštěvě si to jen tak zvenku prohlídnuli, podívali se, kolik to má najeto a nabídli cenu. Ovšem prodej napřed musí projednat s ústředím. Řek' jsem, že nemám čas čekat, nechal jim na sebe kontakt a když budou mít zájem, ať se ozvou.
Volali za půl dne, že to teda berou. Přijel jsem podruhé, technik se se mnou projel v autě asi 1 km (řídil jsem já) a to bylo vše. Neptali se, zda to nebylo bourané, auto nešlo na zvedák, nic. Jediné, co prodej prodlužovalo, bylo handrkování o částku. Nabídnuli pochopitelně míň než poprvé. Když jsem se ptal, proč je částka o 20 tisíc nižší než předtím, když žádnou závadu navíc proti první "prohlídce" nezjistili, tak jsem jen slyšel takové ty obecné plky :-) Nakonec mi dali o 5 tisíc míň než původně slíbili (s tím jsem dopředu jaksi počítal) a auto bylo jejich.
Jestli ho POTOM kontrolovali a opravovali na vlastní náklady, to nevím, ale silně o tom pochybuji.
|
|
a ja myslel ze aaa jsou v pohode, mam i pozitivni zkusenost, njn- kontrolovat -kontrolovat- kontrolovat a osetrit zakonama by to chtelo... :-(
|
|
Rekl bych ze toto je alespon snaha jakasi ale zkuste treba auto ESA, tam je to mazec. Znamej tam pracoval a takhle u piva co jsem zjistil tak tam ani nezastavuju uz..Toto je takovy feedback pro acka, ja si vsak auto vzdy prolustruju velice.
|
|
Zdá se že se to soudruzi áčkaři už pokusili trochu učesat. A snaha se cení. Asi je zaskočilo, že si to konečně někdo poprvé celý přečet a hned o tom neváhal napsat.
http://www.aaaauto.cz/cz/dukladne-kontrolujeme-107-technickych-parametru/text.html? id=271
|
|
|
Koupil jsem auto v AAA auto České Budějovice, zatím jen se zděšením hledám pomoc a obracím se na instituce, které mají co dočinění s AAA auto, a bankou která poskytla úvěr který chci doplatit hotově po 7 dnech ,mé zkušenosti a jak dopadnu později zdělím nejen zde,asi se budete všichni divit co mě potkalo.A kolik problémů si můžete zažít a na co si dát pozor při koupi auta od této firmy a hlavně při zprostředkovávání úvěru ,prodejní ceně a co skrývá a co vám k ní připočítají, atd. kupte si radši nové auto možná to bude stejná cena ,jako u ojetiny. DÁM VĚDĚT ASI ZA 10 DNŮ
|
|
|