Hlavní menu |  |
FAQ |  |
Toplist |  |
|
Komentáře ke článku: Hráblo mi? (ze dne 09.05.2004, autor článku: D-FENS)
Přidat nový komentář
|
Dáme jim na prdel chujům! Skvěle jsem se pobavil :-)
|
|
Myslim ze by se to dalo pouzit do uvody filmu volny pad II :-)))
|
|
super clanek, pobavil, diky! :)
|
|
Proč kolem nás přibývá problémů?
Protože přibývá zmrdů.
A proč stále přibývá zmrdů?
Protože skoro každý chce být úspěšný.
A kdo chce být úspěšný, musí být slizký.
A kdo je slizký, je zmrd...
|
|
Treba se stane, ze mi z prace volaji, ze maji nejaky problem. ja jsem obvykle uz v aute na ceste. A ted prijedu do garazi, kde dlouhe vedeni naseho kratkeho podniku ma na sedm lidi zaplacena celkem tri parkovaci mista a vsechna tri jsou obsazena. Vyjedu tedy ven, v okoli nikde nic volneho neni, do toho vohnout v bile dodavce stoji v uzke obousmerce proti blondate zmrdici ve Fiatu Seicento a ani jednomu se nechce ten kus vycouvat (a pak uz ani nemuze, protoze za nimi se kupi auta). Pak zvazuju, ze nekdy v noci obsadim vsechna tri parkovaci mista treba zrezivelymi ziguliky, nakoupenymi po 500 Kc nekde na vrakovisti a na misto dotazenymi na lane nebo ze si na projizdeni stau poridim bigfooter nebo BVP... Cili ten pocit znam taky.
|
|
Vypada to, ze tak dlouho bojujes proti zmrdum, az se z tebe jeden stal... a to primo ukazkovy.
|
|
|
V naší vesnici se říká "s čím se kdo maže,tím taky smrdí" no a osud filmového D-FENSe je k tomuto rčení hezkou ilustrací.Sympatičtí lidé,ale nakonec si jeden oddychne,že to dopadlo aspoň takhle,supermani a ýbrmenši nejsou dobří sousedé...
|
|
Jo clanek vtipnej...
...ale vypada to, ze z tebe bude pekne hnusnej votravnej vyzranej duchodce, co otravuje v tramvaji lidi s prukazkou ZTP nebo tak neco.D
|
|
|
Proc takova pruda do D-Fense? Vidim to dost podobne - Vratnej nejni od toho, aby srkal kafe, ale aby otviral zavoru - neco podobnyho sem si prozil s osazenstvem mistni vratnice taky a jejich aktivace sem dosahl az v okamziku kdy sem dva z nich nechat zbavil prace. Stejne tak cyglista nema co delat na chodniku, pokud to nejni chodnik jako maj v rajchu - co ma vyhrazenej pruh pro cyklisty odlisenej barvou dlazby nebo stezka pro cyklisty a pokud uz ma tu drzost tam vyjet, tak si ma davat zatracenyho bacha na pravoplatny uzivatele chodniku - chodce a zakonite musi pocitat s tim, ze kdyz nekoho nabere, dostane po tlame. A to briskni odbocovani vlevo? Celkem kazdodenni chleba v prazskych ulicich :-/ Vetsinou hresim na to, ze z nuly ujedu za stejny cas dvojnasobnou vzdalenost nez libovolna koktavka nebo fabie, takze pokud mam volnou cestu a prostor na pripadny uhybny manevr, tak to proste projedu nez se oktaviator rozjede a pokud ne, tak ho radsi necham projet, i kdyz mam obcas chut udelat teroristicky manevr - totiz ruku na klaksonu od okamziku kdy vyjedu, dojet az k nemu, zacit houkat a neprestavat, dokud se mi neodklidi z cesty, ale na to nejak nemam povahu...
|
|
|
Vážený Q slovo Vámi použité se píše "bryskně" neboť je to české slovo. M.
|
|
|
odkdy to je ceske slovo?
briskni je pravopis starsi, nyni je tendence k pocesteni, tj. bryskni - vedu bych z toho rozhodne nedelal...
|
|
|
S tím "y" jsem to konzultoval na infolince ústavu pro jazyk český někdy za totáče, protože jsem se hádal a od té doby si to pamatuji. Bryskně je české slovo. Tolik k pravopisu, ani já nejsem dokonalý, jen jsem na základce chodil do jazykového kroužku. M.
|
|
|
bryskne je co si vzpominam z fr. brusque a mam opravdu dojem, ze drive bylo pripustne psani s obema i/y s tim, ze tendence je do y. Kazdopadne si jeho pravopis delsi dobu sedal a zrovna s timhle slovem bych se na nikom nevozil (nehlede na to, ze mnozi ho - chybne? - uzivaji v posunutem vyznamu "rychle, promptne"). Podobne je to napriklad s vyrazem partyzan, kde jistou dobu take ceske psani s ypsilonem nebylo usazene.
|
|
|
Panove, panove. Tohle neni tema, co by stalo za hadku. Ja se tedy za to omlouvam - koukal sem do pravidel a skutecne je spravne brYskne, o duvodech se tam jiz nemluvilo. Kdyz se kouknete na cas, kdy sem to psal, tak poznate, ze uz sem mel docela dost a psal sem to podle toho, jak me ty i/u zrovna napadly a nijak sem nad tim nepremejslel.
Schvalne se krome sondy do pravidel udelal sondu fulltextem po ceskem netu (viz google) a brIskne:brYskne, stejne tak brIskni/brYskni bylo vzdy v pomeru cca 3:1, coz ma nejpis nejaky duvod, ze vetsi skupina lidi pise to slovo chybne. Sam sem po tom patral a tohle slovo (s mekkym I) bylo tusim velkymi pismeny na nejakych svickach do motorky, takze to mam zafixovano a to i vcetne vyznamu.
Jinak vyznam "ryzhle" a "sveze" je posunuty a chybny? Uprimne - ja sem ho v jinem nikdy neslysel.
No, nevim, jestli tohle byl nejdulezitejsi zadrhel na mym prispevku, tak vlastne muzu byt spokojen.
podobna debata ve stejnem personalnim osazeni uz tu probihala pod jinym clankem, ze? :)
|
|
|
Duvodem psani s tvrdym y je prave ta francouzska vyslovnost puvodniho tvaru, ale to neni dulezite.
|
|
|
No ja si spis myslim, ze piseme do diskuse a v te se da lecos prominout. Obvykle se k pravidlam pravopisu schyluji oponenti v nouzi. Tim pak ukazuju svoji zmrditvar.
|
|
|
Větou ''Obykle se k pravidlám pravopisu schylují oponenti v nouzi '' jsi tu češtinu docela dorazil. To fakt nemá chybu.
|
|
|
Tak proč je ve slovníku cizích slov?
|
|
|
Klakson není v autě na používání proti dalšímu řidiči. Výhradně jen a jen proti dementním chodcům, kteří lezou na červenou na přechod. To je moje pravidlo a řídím se jím. Už se Vám někdy stalo, že Vám chcíplo auto, když naskočila zelená? Ne? Tak to jste bůh. Myslím, že se to může stát každému. Kvízová otázka: Když Vám chcípne motor, když naskočí zelená, nastartujete opět a rozjedete se dřív a) když Vás nic neruší, b) když auto za Vámi protočí motor, c) když čtyři auta za Vámi naplno troubí a jejich řidiči i spolujezdci jsou vykloněni z auta do půl pasu a soutěží o nejhlasitěji zařvané sprosté slovo. c) je správně. Tak se chovají správní zmrdi.
|
|
|
Svata pravda :) Ale ja mel na mysli tu situaci, kdy na krizovatce nekdo, kdo zataci doleva ma dat protijedoucim prednost, ale vlitne do krizovatky na oranzovou a snazi se je tak "ochcat", ze on nikomu prednost davat nebude a zze je nejrychlejsi na svete a predtim si ani neoveri, jestli ta krizovatka projet jde a zustane viset uprostred, cimz zablokuje celej provoz. Taky netroubim a to ani na chodce, ale v tomhle pripade jsem obcas v pokuseni :)
|
|
|
Kdyz se neumis rozjet s autem na krizovatce, tak si kup automatickou prevodovku. Ja ji v jednom svem aute mam a jeste se mi to s nim nestalo. Naopak, kdyz si koupis Octavii TDI, tak nez si na ni zvyknes, tak ti chcipne nejmene 10x.
|
|
Skoda, ze ja na to nemam povahu. Preju pevne nervy, dobre zdravi, dlouhy zivot a vzdy neco prihodneho po ruce. Mimochodem, vy vypruzeni komentatori, muzete mi prosim sdelit, co mate proti v clanku uvedenemu chovani? Chapu, ze ne kazdy ma na to se hadat, ale jeste jit proti tomu, kdo tu odvahu ma...? Napadaji me tak priserne veci, ze je sem radeji ani psat nebudu.
|
|
Mezi Slušnákovými články opět perla, ze které mě bolí bránice...
|
|
Projev jak od Ing. K. Chevala, důchodce z Prahy. :-)
|
|
Tak tohle mel bejt jako clanek k zasmani? Koutky mi ani jednou necukly natoz aby me mela bolet branice.....spis jsem mela co delat, abych to docetla az do konce, jak to bylo debilni. Souhlasim s tim komentatorem, co napsal, ze z autora bude odpornej zpruzelej duchodce, ...... Nevim, kolik D-fensovi je, ale pocitam, ze mu neni vic, nez 40......a teda uz v takovym veku mit v hlave jen nenavist k lidem a bejt zavalenej jen myslenkama kdo je vetsi zmrd .... z par clanku jsem pochopila, ze podle autora je zmrd vlastne kazdej! Dokazu si predstavit, kolik neprijemnosti napacha takovej clovek treba na pracovisti. Jo a ta reakce toho "zmrda" (jestli se na tehle strankach oznacuje clovek) ze zaridil dvoum lidem vyhazov z prace, to ses teda pasak. Mas se cim chlubit. Doufam, ze se o to samy postara nekdo z tvych kolegu. Autorovi doporucuju nesedet furt v praci za kompem a vyrazit se odreagovat a UKLIDNIT treba do prirody......a treba na kole.....auta jak vsichni vime zahlcuji nase okoli vyfukovymi plyny a zpusobuji zavazne dopravni nehody ohrozujici zdravi a zivot zde zijicich. A prepravovat se po meste autem je vubec nesmysl kdyz existuje MHD.
|
|
|
Teda ty jsi ale vystavni kus slepice. Uz jenom prohlasit [i]auta zpusobuji zavazne dopravni nehody ohrozujici zdravi a zivot zde zijicich[/i] je do nebe volajici pitomost. Auto nikdy zadnou nehodu nezpusobilo - to zpusobil vzdy bud ridic, nebo provozovatel nejakeho auta. Prepravovat se po meste MHD je neskutecny opruz, ktery ma vice rizik, nez preprava autem (v aute mne jeste nikdo ani neprepadnul, ani se na me nemackal, ani mne nicim neobtezoval a dokonce jsem v nem jeste ani nechytil chripku), trva dele (zvlast kdyz se jezdi z mista, kam se MHD dostanu pouze se tremi prestupy a MHD tam jezdi dvakrat za hodinu).
K tomu, ze podle autora je kazdy zmrd - nemyslim si to. Precti si o tom na tomto webu rozsahlesi odborne pojednani. Zmrdi se likvidovat proste musi, protoze otravuji ostatnim zivot. Ale to ty nepochopis, protoze patrne naplnujes znaky jine zde definovane skupiny - a sice do skupiny "jasavych blbu".
|
|
|
já nevím, tak jsem asi blbá nebo co, ale vám se zdá v pořádku, že vrátnej neotevře závoru, cyklista do vás vrazí na chodníku a o nedání přednosti při odbočování ani nemluvím, protože to může někoho stát život?? a vy fakt myslíte, že d-fens je otravnej důchodce??? na to mi asi mozková kapacita nestačí!
|
|
|
Jo taaak. Takze tam se vyskytovali frajeri, ktery za /relativne/ velky prachy, ktery majiteli platim na najmu meli tu drzost, ze kdyz sem se snazil v noci dostat do SVYCH kancelari, tak ze chrapali a jeste drzkovali co je mam co budit/rusit od televize/delat kraval zvonenim a ja sem tam mel vzdycky hodinku pockat, pak ho slusne pozdravit a usmivat se na nej, zeptat se ho jak se vyspal ci co videl v televizi, protoze je to vlastne ten slusnej delnas, jo? Tak to tedy prrr. Byli to flakaci a kdyz se nehodlali vzpamatovat ani po nekolikate vazne minene vyhruzce, od ceho ze v te vratnici jsou, tak sem zacal jednat, protoze dokavad budeme flakani na jakykoliv urovni tolerovat, budeme porad jen narod vohnoutu. A to plati nejen pro vratny, ale napriklad i pro statni uredniky a pokud k tomu bude prilezitost, udelam to znova a rad. Mysli si klidne, ze sem nejakej nerudnej duchodce. Ja se kupodivu jako frajer necejtim, protoze se rozhodne NECHCI cejtit jako blbec, ze si necham vod nejakejch vohnoutu kalet na hlavu a nic s tim neudelam jen proto, abych si pestoval nejakou pozitivni spolecenskou image.
Jeste k tomu MHD: Kdyz mi bylo nejakych 19 let, mel sem uplne stejny nazor, ktery vystihujes tou posledni vetou. Bohuzel, kdyz pak si clovek poridi auto, se kterym se do centra nemusi bat a kdyz to pak clovek vyzkousi a zjisti, ze je kdekoliv vcetne centra rychleji/pohodlneji a bezpecneji nez MHD, tak rychle zmeni narozy.
Ale jinak mas pravdu - tohle tema neni moc k smichu, i kdyz to D-Fens tak pospsal.Jo taaak. Takze tam se vyskytovali frajeri, ktery za /relativne/ velky prachy, ktery majiteli platim na najmu meli tu drzost, ze kdyz sem se snazil v noci dostat do SVYCH kancelari, tak ze chrapali a jeste drzkovali co je mam co budit/rusit od televize/delat kraval zvonenim a ja sem tam mel vzdycky hodinku pockat, pak ho slusne pozdravit a usmivat se na nej, zeptat se ho jak se vyspal ci co videl v televizi, protoze je to vlastne ten slusnej delnas, jo? Tak to tedy prrr. Byli to flakaci a kdyz se nehodlali vzpamatovat ani po nekolikate vazne minene vyhruzce, od ceho ze v te vratnici jsou, tak sem zacal jednat, protoze dokavad budeme flakani na jakykoliv urovni tolerovat, budeme porad jen narod vohnoutu. A to plati nejen pro vratny, ale napriklad i pro statni uredniky a pokud k tomu bude prilezitost, udelam to znova a rad. Mysli si klidne, ze sem nejakej nerudnej duchodce. Ja se kupodivu jako frajer necejtim, protoze se rozhodne NECHCI cejtit jako blbec, ze si necham vod nejakejch vohnoutu kalet na hlavu a nic s tim neudelam jen proto, abych si pestoval nejakou pozitivni spolecenskou image.
Jeste k tomu MHD: Kdyz mi bylo nejakych 19 let, mel sem uplne stejny nazor, ktery vystihujes tou posledni vetou. Bohuzel, kdyz pak si clovek poridi auto, se kterym se do centra nemusi bat a kdyz to pak clovek vyzkousi a zjisti, ze je kdekoliv vcetne centra rychleji/pohodlneji a bezpecneji nez MHD, tak rychle zmeni narozy.
Ale jinak mas pravdu - tohle tema neni moc k smichu, i kdyz to D-Fens tak pospsal.
|
|
|
Smarja, proc se to nakopirovalo takhle pres sebe?
|
|
|
Praha Hloubetin -> Malesice
autobus 1 hodina
pesky 1 hodina
autem 5 minut
Praha navrat odkudkoliv nezi 1 a 5 hod. rano - no comment
a aby to nevypadalo jako propagace aut, tak
Praha - pracovni den - Dejvice -> Karlak
Autem 45 minut
pesky 42 minut
salinou 44 minut
na kole 21 minut
Takze MHD je moc fajn, ale jenom nekde a nekdy
|
|
|
Vokovice->Karlak 8:00-10:00,16:00-18:30 prac. den 30-40 minut, jinak 25-30 minut v klidu :) Chce to jen vzit mapu a kouknout se, kudy vedou kanci stezky. Bohuzel je to pro me nastejno jestli MHD nebo karlak, ale vzhledem k tomu, ze to mam jeste cca 1km na tram z baraku pesky, tak uz je MHD v nevyhode.
|
|
|
a co takhle metro? z dejvicky na karlaku budeš za 30 min 100%.Jinak MHD X auto-vždycky záleží o jaký druh MHD se jedná a taky o jaký město, mně třeba Praha oproti jiným městům, co se týče dopravní obslužnosti, přijde hodně dobrá ale nebudu dělat ďáblovi advokáta mohla bych být nařčená ze zmrdismu.Jinak D-fensi -dobrý, předpokládám, že to s tím zdrojem byla trochu nadsázka, ale představa jak s ním točíš a vrháš na cyklistu není vůbec nezábavná.
|
|
|
Na karlak xodim 1 tydne, do prace xodim pesky, takze se mi nevyplati kupovat si shalinkartu ani omylem a ten test jsem delal nekdy na konci roku 2002, kdy metro nejezdilo - proto taky pisu "shalinou".
Cestu pocitam od zavreni dveri doma (asi 7 minut pesky na metro) do vstupu do skoly a na kole je to porad 21 minut, takze kdyz se mam rozhodnout, jestli se mackat, platit za to a jeste tam byt pozdeji, nebo to vzit na kole, tak je vysledek jasny.
Metro ma smysl, kdyz:
- clovek jede z mista kde nejake metro je
- do mista, kde je
- neveze vic, nez 30-40 kg veci
- odjizdi a vraci se pred pulnoci
- jede aspon 4-5 km
Ostatni MHD ma smysl v pripadech kdy metro plus:
- clovek tim jezdi casto, takze vi co a jak a kudy jezdi
- jede nejak inteligentne (Hloubetin->Malesice a podobne ulety nic moc)
Nebudu soudit dnesni dopravni obsluznost Prahy, po ktere chodim pesky, jezdim na kole a v noci v aute, ale pred 2.5 roky a drive, kdy jsem tim jezdil, tak nic moc ...
|
|
|
Tos celou dobu z Dejvic utíkal, ne? :-) Já makám na kulaťáku, bydlím u Anděla, a pohodlnou chůzí to mám přes hrad a Petřín 65 minut.
|
|
|
blbnes? ja a utikat?
Je to od Koleji Bubenec prez Hradcanskou a Kampu na CVUT na Karlaku pohodovou ostrejsi chuzi.
|
|
|
Horní Modřany --> Türkova ul. Chodov.
Autobusem na Kačerov - 15min. --> Metrem na Chodov - 5 min. --> Autobusem - 15min. {35 - 40min.}
Autem kolem Krčské nemocnice, pak na jižní spojku, pak na magistrálu - 7km = 10min.
Horní Modřany --> Žižkov nad Viktorkou
Autobusem na Kačerov - 15min. --> Metrem na Hlavní nádr. - 15min. --> Tramvají k Viktorce - 5-10min. {40-45min.}
Autem přes Nusle, kolem Kohinoorky, Želivského, Olšanské nám., Viktorka - ?km = 20-25min.
Horní Modřany --> Břevnov
Autobusem na Kačerov - 15min. --> Metrem na Muzeum - 13min. --> Metrem na Malostranskou - 10-12min. --> Tramvají na Břevnov - 15min. {1hod.}
Autem na nábřeží, Barrandovský most, Anděl, Strahovský tunel, Břevnov - ?km = 15min.
Všechny časy jsou uváděny v době špiček, takže jsou započítány i případné zácpy a k časům MHD je připočítáno případné čekání na dopravní prostředek
{+} V autě vždy sedím, nikdo cizí na mě nevystrkuje zpocené, chlupaté a smrduté podpaží, nikdo se na mě netlačí, nestoupá mi na nohu, nestrká do mě, neřve na mě, můžu si pustit hudbu, otevřít okénko a doveze mě to až před barák. A navíc se zdokonaluji v řízení motorového vozidla v silném provozu.
{-} Nemusím sehnat parkování (ale přesto vždycky seženu), benzín stojí více, než měsíční kupon, což je daň za pohodlí, různí řidiči a chodci dělají různé prasečiny, čímž hrozí větší riziko kolize.
Závěr:
Všude po Praze se dostanu rychleji autem, vyjímka je pouze, když se pohybuji po centru, tam je rychlejší a z důvodu parkování i efektivnější, jít pěšky. Je třeba si uvědomit, že v samém centru Prahy je možné se dostat z libovolného bodu A do libovolného bodu B pěšky maximálně za 30 minut.
Pokud nepospíchám a mám dobrou náladu, tak jedu sockou, kde si tu náladu zpravidla zkazím, zato však ušetřím na benzínu.
Když jsem nevlastnil auto, jezdil jsem všude sockou a nic se mi nestalo.
|
|
|
No ty ses fakt dost dobra, me je 16 a v mnohem s DF souhlasim (viz. cykliste a vratny). Na tobe je patrny motiv, ktery jsem poznal u spousty divek (jinak nic proti nim nemam) a sice, ze jakmile nekdo nekomu uskodi protoze ho ten dotycny sere a sobe tim pomuze, je ten, kdo si pomoh tim spatnym. Proste pokud me vratny soustavne sere tim, ze mi odmita otevirat nebo me prudi jinym zpusobem, je dle meho zcela prirozene, ze jej ten clovek, paklize ma tu moznost, necha vyrazit. Na kole? Jezdil jsem na kole rad do doby, nez jsem zjistil, ze temer neni kde. Protoze od jiste doby jsem si zacal uvedomovat nebezpeci hrozici mi na silnici (od Kloboukářů®, bloňdatých slepic které po namalování to vnitřní zrcátko už nedaj zpátky, debilů a mnoha dalších). A jezdit po lese me nebavi. Auta zpusobuji dopravni nehody? Mozna kdyby nebylo debilu co vpadnou na prechod tesne pred autem nebo blbu cyklistu jako popisuje DFENS, rapidne by jich ubylo. Krom toho muzes prohlasit ze baraky spadnou, letadla spadnou, lod se potopi atd....tak co tu jeste delas kdyz je tu tak nebezpecno? Prepravovat se po meste autem? Kdyz je moznost ani omylem jinak. MHD? Jela si nekdy typickym BUSem MHD a na druhy pohled aspon v ty Octavii (vepredu se da jet a to dobre). Pokud ano a nejsi ekofanatik (paklize ano, nemam ti co rici stejne jako ty me), tak nemuzes shledat cestovani MHD lepsi, nez autem. Krom toho DF to tu nekde rozebiral a, vyjma prazskeho metra, ktere je skutecne znacne rychlejsi nez stat v zacpe, se cestovani MHD jednoduse nevyplati, a to jak cenove (pokud nejezdis na cerno), tak co se tyce pohodli (Praha-Sporilov, zastavka u Kauflandu - opet dneska asi zlevnili rohliky, protoze makakove (zvlastni druh duchodcu ktery je citit na 2km) opet provedli vrhani se pod auta a tramvaje a nasledne po tom sprintu pres ulici se me jeden snazil vyhodit z mista s tim ze je ZTP. Mit po ruce zdroj, asi bych reagoval stejne jako DF vuci cyklistovi-mamrdovi. Tot vse ode mne...
|
|
|
Ano, tenhle divny psychologicky jev u zen jsi pojmenoval dobre. Ja mu sice pracovne rikam "lakticka psychoza", ale jasave blbstvi to naplnuje taky... A neni to jen zalezitost zen a podobne bezvyznamnych zalezitosti, protesty proti valkam patri do podobne skupiny - vse podle logiky "at nas treba zabijou a sezerou, hlavne ze my jsme proti nasili".
|
|
|
Tyhle webovy stranky jsem objevil diky kamosovi a jeden z prvnich clanku, kterej sm si precetl je tenhle od D-fense. Jsem prumernej obcan CR a za sebe muzu rict, ze jsem se dost nasmal pri cteni toho clanku, mozna sm se smal vic, kdyz sm cetl stupidni ohodnoceni od petuly, ktera mela pravdepodobne "sve dny" pri psani tohohle svinstva. 100% slepice - tim je receno vsechno.....
|
|
Chi chi, tak ja spadam do kategorie jasavych blbu :-DDD No ja myslim, ze bych mohla spadnout i do dalsich kategorii......D-fensovi by urcite nesedlo, jakou posloucham hudbu, co delam ve volnym case, jak se oblikam a co jim a co povazuju v zivote za dulezity. Mozna by pro me utvoril zvlastni novou skatulku :-D
K autum pro Roota: ja myslela, ze na tehle strankach se vede valka prave proti tem zmrdum, co si vozej pohodlne zadky v autech a tvarej se strasne cool a ze na to maj! A ejhle, tady priznivce se dozna, ze taky jezdi autem a ze by do "socky" nikdy nevlez.......pravda je, ze auto samo o sobe vetsinou dopravni nehody nezpusobuje, ale prave ta cetnost pouzivani aut je primoumerna dopravnim nehodam....+ neunosny provoz, ktery se vytvari prave kvuli lidem, ktery si myslej, ze kdyz na to maj, tak ze budou jezdit do prace autem. A Roote, diky za vyjmenovani negativ MHD, ja je znam, taky resim dopravu po vetsim meste....krome tvych ?sobeckych? argumentu zvazuju i to zatizeni dopravy - vetsi pravdepodobnosti dopr. nehod a zhorseni zivotniho prostredi.....ted jestli se mi tady nekdo vysmeje, tak se asi nemame o cem bavit.
Pro Moussa......jéje, ja tady prece nekomentuju tu a tu konkretni situaci, ale jak je na ni pohlizeno. Je na ni pohlizeno jednoznacne JEN Z JEDNE STRANY! Ale dobre, proc ne, na netu se toho napise mraky a rada ctu ruzny reakce, pripominky, komentare, jen me zarazilo (jako mene nez obcasnou ctenarku D-fense) s jakou nenavisti se tady deli vsichni a vsechno nekam zapada. Neco jako - nosi cernou kosili? Aha, tak na toho pozor, protoze ten krade a vubec je divnej a bla bla bla...
|
|
|
Spatne. Prevazna se tu mluvi o tech, co jezdej ve sluzebnich autech a tvarej se cool, ze na to maj. I kdyz tot otazka.
Jen otazka: Mas auto? A pokud ano, mas na benzin? Protoze pokud ne, je argument, ze krome 'svych sobeckych' zajmu resis zatizeny dopravy tak trosku jako placnuti do vody. Vetsinou lidi s tvymi nazory jakmile se dostali k osobnimu dopravovadlu, uz z nej nevyleli.
|
|
|
Věř tomu nebo ne,ale D-fensovi a většině lidí na těhle stránkách ne naprosto fuk,co ty posloucháš,jak se oblíkáš nebo co děláš..Maximálně jim to je k smíchu..Ovšem tohle platí do určitýho okamžiku..jednoduše se to dá vystihnout hláškou "Svoboda jednoho končí tam,kde začíná svoboda druhého"..Tzn není důvod tolerovat blbečka,co po chodníku jezdí na kole a podobně..Ale to jsi z těhle stránek mohla vyčíst,stačí jenom chtít..
|
|
|
Správně. D-FENSovi je úplně u pr***e, co Petula poslouchá nebo si obléká, protoýe to je jen odrazem toho, jak moc se Petula nechá ovlivnit media marketingem a jak moc jim to žere. Atributy jako "co poslouchám", "co si beru na sebe" nebo "co piju" nevypovídají o člověku samém lautr nic. To je právě typické pro jásavé blby, že těmto markantům příkládají takový význam.
Jinak MHD je otázka sama pro sebe. Proč já, který MHD nepoužívá, mám přispívat ze svých daní na její provoz? Já na ní fuck. Doprava MHD v ČB připomíná nějakou perverzní soutěž v tom, jak se co nejdelší cestou dostat z bodu A do bodu B za co nejvyšších nákladů a s co největším diskomfortem. Abych tohle hrál, to by mi muselo křupnout v kouli už natrvalo.
Postřeh, že auta způsobují dopravní nehody, je celkem správný a všiml si toho už i mjr. Huml. Auta tím asi vina nebudou. Asi tak 2/3 všech nehod se stává pořád na stejných místech, což je dostatečně výmluvný fakt.
|
|
|
V podstatě máš pravdu. Počkej ale, až to bude v ČB vypadat jako v našem Velkoprdelákově. Autem jezdím rád, baví mně se v něm hrabat a vůbec mám tu svou boleslavskou pikslu docela rád. Ve městě dávám ale přednost MHD, alespoň v centru. Z domova to mám do práce cca 20 minut tramvajkou a to i s cestou pěšky. Ano tramvaj smrdí a většinou v ní i stojím. Autem to vyjde tak nastejno, počítám li střední hustotu provozu (jede to) a vyjde to o něco maličko dráž. Když ale jedu do háku tramvají, tak už si dávno vařím kafe, zatímco bych jinak v autě kroužil kolem bloku a hledal volný flek. Zrovna tak se nebojím, že se mi nuselský hnědočeši budou lámat do auta pro rádio.
V centru velých měst pro mne naprosto vítězí MHD. Myslím si, že část peněz z daní za benzín měla jít na subvence MHD. Spolu s tím by se měla částečne restrihovat automobilová doprava v centrech. Tak nějak na to jdou ve Vídni a mám za to, že se jim to docela daří.
|
|
|
D-Fensi, musím Vám oponovat - s MHD v ČB mám zatím jen ty nejlepší zkušenosti. Pravda, asi to bude tím, že bydlím na místech, odkud je na nejbližší stanici MHD coby kamenem dohodil. Dvojkou jezdím přímo od domu přímo k práci, stejně tak dvojkou jezdím od domu nebo práce k ČD nebo bus nádru, trojka jezdí kousek od mé práce za mými kamarády na Máj, stejně tak sedmnáctka, jednička jezdí od nádraží k Cinestaru (já vím, mekka místních zmrdů, ale když oni tam občas dávaj i zajímavej film...). Když nemám auto (služební, samozřejmě. Machrovat a dělat ze sebe cool frajera ale nemůžu, moje rezavá felinka s pochrchlávajícím motorem mi to neumožňuje ;-), pohybuju se po ČB vcelku bez problémů a relativně i rychle. Horší to je večer, to je fakt. To už se mi vyplatí i jít pěšky... Vcelku ale jsem s budějickou MHD spokojený.
|
|
|
jen z jedné strany???? až vás na přechodu smete nějakej idiot protože nebude respektovat, že máte zelenou, tak se přijdu podívat z kolika stran to budete hodnotit a jestli se mu omluvíte!
nedovedu si představit, že by d-fens psal články na téma mám vás všechny moc rád, všichni jste skvělí, klidně mi serte na hlavu dál.
jsou i lidé, kteří se snaží proti těmto věcem (viz článek), bojovat a já to vidím tak, že dělají něco pro nás všechny, protože když (např. nevím kdo už psal o těch vrátných) dostali vrátní padáka ostatní se s nimi už nemusí otravovat a přemlouvat je aby laskavě udělali něco za co jsou placení.
když někdo nosí např. nosí černou košili asi tím chce něco vyjádřit a d-fens přemýšlí (a i píše) o tom co (jestli vůbec něco co má smysl) a také proč a když někdo černou košilí vyjádří svůj světonázor, tak si o tom někdo jiný může myslet své!! uf to jsem se rozjela až mě bolej packy! některý lidi mi dokážou rozhodit játra!
|
|
|
dobry dobry, ale snad uz bylo dost te propagandy pani
d-fensova :)
jojo, jatra, to je previt - pijte vodu
|
|
|
dorrrrrro, myslíte, že když s někým souhlasím, tak by mě měl hned adoptovat???
|
|
|
jsou svinstvo. Slezina ještě větší, jak zjistil už jistý Reinhard Heydrich. Proto věz, že vztek je pomsta na vlastním zdraví za blbost jiných. Ale jinak proti Dfensovi ve spoustě věcí musím souhlasit.
|
|
|
Cetnost pouzivani aut neni primo umerna dopravnim nehodam. Naopak - cim casteji auto pouzivam, tim mam mensi nehodovost (jak v relativnich, tak i v absolutnich cislech). Do prace BUDU jezdit autem, proste proto, ze vozim spoustu veci (zrovna ted mam v kufru paterni router, to je takove to zarizeni, co prenasi packety, aby sis mohla hrat s Internetem) a take proto, ze nikdy nevim, kdy a kam budu muset jet. Jezdim z predmesti a muj cas objektivne je _hodne drahy_, cili prilis drahy na to, abych nekde bezucelne cekal na prostredek, jimz si mohou dovolit jezdit lide, jejichz cas je treba stokrat levnejsi, nez ten muj. Nejsou to sobecke argumenty - kdyz nepujde pulka site, bude mnoho lidi nadavat a zpusobi to znacne hospodarske ztraty. Bohuzel nic lepsiho, nez jsou auta, zatim nikdo nevymyslel (telecommuting je zatim v plenkach) a tak nemame jinou moznost.
Ty se na to mozna divas ze sveho uhlu pohledu a z toho uhlu mas patrne pravdu - pokud je cena neciho casu stejna, jako je cena tveho casu, pak ma jezdit MHD radeji nez autem (a neprekazet tak tomu, kdo potrebuje nekde byt opravdu rychle - je totiz mozna i v zajmu toho konkretniho cloveka, abych byl rychle tam, kde potrebuju byt - aby mu treba taky prisla vyplata, chodily e-maily nebo treba jen proto, aby firmy mely z ceho platit dane, z nichz on pak dostava duchod nebo socialni davky)...
|
|
|
No jo, holka, nie kazdy mame zmysel pre humor, to chapem, ale nazvat ten clanok vylozene debilny... no neviem, neviem. Mozno by stalo za to, si nechat nejaky vtip obcas vysvetlit, aby si ho pochopila, nez ho predcasne nazyvat debilny :-)
A ten zbytok toho komentaru od 'odreagovania do prirody az po vyfukove plyny a zavazne dopravne nehody' vazne pochadza z tvojej hlavy? Taku zmat blabolov si vazne vyplodila sama? Sorry, ale tvoja argumentacia postrada vsetku logiku.
D-Fens, moc pekny clanocek. Ja ti uplne rozumiem, ono sa to niekedy tak nahromadi, ze potom staci malickost a pohar pretecie :-)
|
|
|
Petulo mas me sympatie.
D-fensi, ty zvedni svoji linou prdel, posad ji na kolo, ujed treba 40km mezi lidma co maj na svy auto se svym benzinem a kdyz to prezijes, tak se doma natahni a zapal si jointa. Neublizi ti to.
|
|
Sakra, čéče D-Fensi... Kvouli takovejm zmrdum a čůzám Tě brzy vodvezou na JIP.
|
|
Vratný jsou blbí snad všude, cyklistu na chodníku si vychutnávám úplně stejně, ovšem jen jednou (podruhý to si byl fakt drsnej) a kdyby mi někdo tak vjel před mý fáčko, tak vůbec neváhám a napálím ho
|
|
|
Ja si zas - jako cyklista - vychutnavam lidi co se tvari, ze nic nevidi, protoze nemam tonaz jako automobil, nerespektuji cyklostezku a vubec pravidla provozu jsou jim cizi. Takze asi tak ... je to ohleduplnosti. Kdyz nekdo napali do cloveka jen tak bezduvodne je kreten, totez plati i naopak. Rozlisovat ale mezi pesakem, cyklistou, skejtem, bruslarem, nema smysl. Btw, casto taky behavam, a nekteri lide jsou fakt jako totalni vymastenci.
Jinak ale skutecne nemohu pochopit ridice, co se snazi za kazdou cenu nacpat do krizovatky, i kdyz jim musi byt jasne, ze neprojdou. Nejpis maji zavarenej mozek :)
|
|
|
No jo, ale pak zavřou tebe. Leda by se ten cyklista přiznal, že se chtěl zasebevraždit. :o(
|
|
|
Samozřejmě jsem nemyslel vjet autem na cyklistu (takovej idiot ještě nejsem), ale na auto. Cyklista takhle blbě nemůže jezdit, protože by to musel bejt opravdu sebevrah.
|
|
|
Tak v tom případě musím konstatovat, že už jsem viděl celo řadu cyklistů-sebevrahů. Beztak jsou to zmrdi...
|
|
Také patřím k těm, kteří používají klakson pouze ve výjimečných situacích, ale občas se prostě stane, že člověku vytečou nervy.
Zrovna dnes. Jedu po čtyřproudovce v pravém pruhu, v levém jede pár metrů za mnou lehce votůněný VW Transporter, když na mně začne z přípojného pruhu najíždět Peugeot 206. Nejdřív jsem lehce ubral plyn, ale z dalších důvodů (které zde nebudu rozepisovat) bylo patrné, že to vzniklou situaci nevyřeší. Přišlápl jsem tedy své Felicii krk, vyhodil blinkr a přejel do levého pruhu. Ten Transporter musel sundat nohu z plynu, možná dokonce i lehce přibrzdit a tak začal troubit, což mě docela vytočilo. Měl jsem se snad nechat od toho Peugeota postrčit?
Po deseti minutách jedu po jiné čtyřproudovce tentokrát v levém pruhu, když na mě začne zprava najíždět Favorit a to bez zjevného důvodu. Ano, vyhodil sice blinkr, ale měl ve svém pruhu volno před i za sebou a za mnou bylo místa kopec. Tedy jsem se neudržel a při současném sešlápnutí brzdy trošičku houknul. Až později jsem si všiml, že za volnatem sedí možná ještě náctiletá holčina, která zřejmě nedávno opustila autoškolu a nemá "to ve voku". Je ovšem otázkou, zda je jí to dostatečnou omluvou...
|
|
... ten, kdo bojuje s netvory, musí dát pozor. aby se sám nestal netvorem. (To sem nevymyslel já, nýbržto jistý pan Nýče Frydrych, ale na tebe to tady padne, abych tak řek, jak prdel na hrnec.)
Piš dál. Je to vtipný.
|
|
Když čtu tento článek, jakobych četl úvod k první knize Kokotí trilogie. Uplně to splývá, skoro příhoda za příhodou !!!Neváhejte, a sežente si ty knihy, a nebo víte co? Já Vám je po přečtení
tohoto článku daruji zadarmo ...
S pozdravem Váš KDOSI.
|
|
|
Po vyčerpávajícím úsilí jsem sehnal pouze druhý díl ("Je vůbec šance je porazit?" Stalo se asi před třemi týdny k Táboře.
Nic objevného jsem tam nenašel, ale je to hezky napsané.
Rovněž doporučuji.
|
|
Jak uz nekdo napsal trosku to pripomina Volny pad a hodne mi to pripomina zivotni filozofii "delejte si co chcete, hlavne me s tim neotravujte".
Kdyz jede cyklista krokem po prazdnem, sirokem chodniku, budiz mu to prano, je to lepsi nez zvysovani chaosu na vozovce. Ovsem kdyz se propleta mezi chodci (z nichz nekteri - proc to zastirat - si o sejmuti svym nekoordinovanym potacenim primo rikaji ;-)), musi pocitat s tim, ze mu nekdo naprosto koordinovane slapne do usmevu. A bude mu u toho - o hruzo - tykat!
K tem - jak se zde rika - vohnoutum na vratnici. Neni treba kricet, neni treba vyhrzovat. Staci pozadat o pisemne potvrzeni s razitkem. Nepamatuji se, jestli alibismus je zakladni vlastnost vohnouta, ale pokud je po nem zadan takovy projev samostatne vule a rozhodovani, zpravidla couvne a udela co se mu rekne :-) Ale REV VLADCE na ne funguje taky spolehlive :-)
Inu, kazdy holt dela na co staci. D-Fens mlati zmrdy na kolech a cepuje vohnouty, vohnouti se flakaji, zmrdi svini ... a pak se najde pocetna skupina (nevim jestli jsou to zmrdi nebo nejaky dosud typologicky nepodchyceny druh), ktera bude jakoukoliv skutecnost komentovat, prekrucovat, vysvetlovat vykladat a zpochybnovat. Nikdo z nas tam nebyl a o tom jak to probehlo vime kulovy :-P
|
|
|
Ten "dosud typologicky nepodchyceny druh" uz myslim velice spravne pojmenoval o neco vyse Root ... je to skupina "jasavych blbu"
|
|
Nedá mi to a ještě k té češtině. Omlouvám se, ale správnost i/y mě stála mnoho sil, když jsem se to učil a také občas na zadek.:-) Ale k věci. Myslím si, že se D-fens dopustil ve svém článku dvojakosti. Ve svých minulých článcích psal, že cyklisti jsou plevel a že na silnici nepatří, ale ani na chodník? Tak kam tedy. Vynechávám kolizi, protože do problému nepatří. To je problém mezilidské slušnosti. M.
|
|
|
Po minulych zkusenostech s vyznavaci tohoto konicku jsem vuci cyklistum zhruba stejne radikalni jako je Muf vuci nam pejskarum ... tj. pokud uz mi zakon vylozene brani v jejich uplne likvidaci, tak bych je zavrel do nejakych rezervaci resp. blazincu :-D
Ale vazne ... nase nevelke mesto venuje nemale prostredky nejen na vystavbu kosu pro pejskare, ale za mnohem vetsi penize buduje i sit cyklostezek ve stylu toho co jsem videl napriklad v Norimberku (tj. chodnik - cyklostezka - vozovka) a pokud jede cyklista v takto vyznacenem prostoru, nemam proti nemu zadnych namitek, stejne jako (prilis) nenamitam, kdyz jede cyklista tesne u okraje vozovky (i kdyz v tomto pripade jsem uz ve strehu). Ovsem pokud potkam na silnici cyklistu-sebevraha, ktery jede bud prostredkem anebo kazdou chvili nekoordinovane vyboci, tak bych vyletl z kuze :-( Ti lidi si snad vazne mysli, ze jsou na kole chraneni plechem uplne stejne jako ja v aute! A cyklisty (ale i bruslare a skejtaky), kteri ve vysoke rychlosti klickuji mezi chodci na chodnicich nebo pesich zonach mam temer neodolatelne nutkani z toho kola skopnout :-( Stejny problem s cyklisty je u nas na horskych cestach, kde se musi cykliste a chodci delit o jednu cestu - kdyz tam jedu autem, tak vim, ze mam vyjimku ze zakazu vjezdu a v zadnerm pripade ty chodce nerozhanim zbesilou jizdou jako to delaji cykliste :-( A to pomijim fakt, ze zakaz vjezdu pro ne prece plati stejne jako pro jakakoli jina vozidla! A cyklistu v plne rychlosti prejizdejiciho bez rozhlideni vozovku po prechodu pro chodce u nas nedavno jeden ridic srazil a priznam se, ze tomu ridicovi to ani trochu nepreju, ale tomu cyklistovi to preju naopak od srdce - evidentne ma to co chtel. Proste cyklisti jako celek jsou pro mne neprijemna pakaz (cest tem nekolika malo vyjimkam, kteri se i na kole dokazi chovat jako lidi) a nehodlam jim uz tolerovat vubec nic.
|
|
|
vite, cyklista tesne u kraje vozovky je hezka teorie, kdyz se podivate, jak ty okraje vozovky vypadaji.
|
|
|
OK, kazdy dava prednost tomu, co je mu cenejsi ... nekdo da rad obcas par fufníků za nove galusky a vycentrovani kol (anebo jezdi na kole jen tam, kde jsou k tomu vhodne podminky), nekdo jiny rad asi vyuzije sluzeb naseho bezplatneho socialistickeho zdravotnictvi (prip. naopak tvrde placenych sluzeb pohrebnich ustavu). Kdo chce kam ...
|
|
|
Jak okraje vozovky vypadaji je uplne irelevantni. Prave okraje vozovky maj obcas diry zvici krateru na mesici a taky nejezdim zasadne vlevo. Mj. dneska pri prujezdu prahou sem potkal za prudkou pravotocivou zatackou, za kterou nejni videt v uzke ulici ciklistu, ktery jel VLEVO!!!!! Pokud bych takoveho kretena sestrelil, mel bych velke problemy. Naopak kco bylo receno predtim ma hlavu a patu - v nemecku se mi tahle praxe moc libila - chodniky rozdelene na dve casti, polovina pro chodce, polovina pro cyklisty a byl svatej klid. Tam kde se nedelal novej chodnik, tam se na stavajici nakreslily cary a symbol kola, jako je to ve stromovce. Zajimavy je, ze treba motorkari si plne uvedomujou, ze pokud se s nekym srazej, tak to nejvic odserou oni a tak (krome rychlostnich limitu) pomerne dodrzujou pravidla, ale o cyklistech jako by to neplatilo. Cyklista si proste dela co chce a jako by si vubec neuvedomoval, ze pokud chce prezit, musi se podridit. Nejspis za to muze debilni vyhlaska, ktera je naprosto nesmyslne privileguje, treba jako cikany. Je videt, kam takova pozitivni diskriminace vede. Obe skupiny si delaji, co chteji.
Jinak si nemyslim, ze tehle cyklistickych exhibicionistu je vetsina. Naopak - prazdny sud nejvic duni a tu slusnou vetsinu, ktera jezdi na kole o vikendech pro zabavu, pripadne se snazi dostat bez uhony a s minimalnim poctem kolizi s cimkoliv z mista na misto ridici v podstate vubec nevnimaji - vcetne me.
|
|
|
Kdepak, to je proto že kola nemají SPZky, takže když dokáže ujet, nikdo mu nic nedokáže.
|
|
|
jezisikriste, ja reagoval na to, ze predrecnik chtel, aby cyklisti jezdili _tesne_ u okraje. to je proste casto nemozne. naopak je bezpecnejsi, kdyz pojedou _primerene_ u kraje - protoze pak pred dirou zprudka _nevyboci_ (vjet do vymolu muze byt pro cyklistu taky smrtici vec, navic kdyz vas miji auto, ktere s vasim vybocenim/padem nepocita). cyklisti patri na silnice stejne jako auta - a zalezi na slusnosti zucastnenych, jak si dokazi vyjit vstric (nebo se alespon nelikvidovat). o tom, ze by cyklisti mohli jezdit jak chteji jsem nepsal, ze kvuli vymolum jezdi vlevo uz vubec ne, jen jsem chtel zabrzdit vznikajici odezdikezdidmus (na kole? jedine na stezce k tomu urcene!)
|
|
|
Ja si hlavne myslim, ze je nejvic v zajmu samotnych cyklistu, aby se snazili jezdit maximalne jen tam, kde dokazi sami sebe ohrozit co nejmene. Jak uz jsem psal, mnozi (podle me vetsina, ale statistiku jsem si nedelal) cykliste se na silnici chovaji jako kdyby to jejich kolo melo kolem sebe nejaky pancerovy neviditelny stit, takze se mohou citit (a take citi) na tom kole prakticky nezranitelni a take se podle toho na te silnici chovaji :-( Takze cyklisti na silnici ohrozuji nejvic sebe prave diky akutni absenci pudu sebezachovy, ktery se zazracne vytraci s okamzikem vsednuti do sedla bicyklu spolu s ostentativnim nerespektovanim zakona o provozu na pozemnich komunikacich a na chodniku zase chodce, proto kvituju s povdekem snahu mest "vytlacit" cyklisty na vyhrazene cyklisticke stezky. A fakt to nepovazuji za nejak extremisticky nazor.
|
|
|
Teda ja su skoro z vesnice a cyklostezky tam mame, vedou skrz cele mesto (vesnici). Ne ze by se tim vsechno vyresilo. Kdyz existuji idioti co nechapou rozdeleni chodniku a stezky podle barev.
|
|
|
A to pomijim fakt, ze zakaz vjezdu pro ne prece plati stejne jako pro jakakoli jina vozidla!
Nastudovat vyhlášku by to chtělo pane Ifosi. Zákaz vjezdu pokud není specifikovám platí pro motorová vozidla. V zákoně je docela humorně popsáno co to motorové vozidlo je. Na zákaz vjezdu cyklistů je speciální značka. M.
|
|
|
A co značka B1 - zákaz vjezdu VŠECH vozidel? :-)
|
|
|
Mate pravdu, "Nastudovat vyhlášku by to chtělo" ;-). Jen mi ted neni uplne jasne k cemu by mi byla vyhlaska, kdyz uz nejaky rok je na to zakon (361/2000 Sb.) ;-) a ten by si meli nastudovat hlavne ti cyklisti (ti jedini spolu s chodci z nej bohuzel zkousky nedelaji), obzvlast § 57 by pro mnohe z nich mohl byt velice zajimavou novinkou ;-)
Co se tyce tech znacek, nasel jsem si presne to, co nejspis myslel pan "no":
K znacce B1 (Zakaz vjezdu vsech vozidel v obou smerech)
(vysvetleni pro nektere cyklisty: to je ten uplne nejpouzivanejsi zakaz vjezdu o nemz jsem psal a vypada to jako velke cervene O na bilem pozadi ;-):
".... Vzhledem k obsahu pojmu "chodec" (§ 2 bod j) je dovolen vjezd jizdnimu kolu ... pokud jsou vedeny a pri dodrzeni ustanoveni platnych pro chodce (§ 53)
Takze mily "no" laskave si ten zakon nejdrive nastudujte sam poradne a ne jen tak halabala jako jste to predvedl ted ;-)
|
|
|
Co ta znacka znamena? Zakaz vjezdu, ze? Ale tak tam nevjel, ja tam vesel a kolo jsem vedl. Nasedl jsem az pozdeji. Takze jsem nic neporusil.
|
|
|
Uz vidim, jak tohle vysvetlujes "organovi" :-D
|
|
|
Uz se stalo. Organ cumel a kdyz jsem ho dorazil hlaskou ze plati presumpce neviny a dokazovat musi on ze to tak neni, tak uz jen zavrtel hlavou a poslal mne do haje :-)
|
|
|
pokial viem tak u nas (a asi aj u vas) znacka ma urcitu platnost. vo vseobecnosti od znacky, kym nieje zrusena inou znackou, alebo po najblissiu krizovatku. takze ak by si sa viezo lan bycikli (kole) niekde medzi tym, tak keby ten organ nebol organ, ta mohol velmi pokefovat.
|
|
|
Strucne receno ... nebyl to asi prilis tvrdy organ ;-)
|
|
|
Ale ale, milé no. Ten zákaz platí pro všechna vozidla, tedy i pro kola - jak už tu bylo napsáno. Stejně tak nesmíš vjet na kole v protisměru do jednosměrky (to je taky na přesdržku). Jinak jsem cyklista, kterej toho za posledních 10 let najezdil po silnici víc než autem, ale nikdy jsem nikoho neomezil. Na kole se dá jet po silnici tak, že autům nevadíš, ale bohužel velká část cyklistů na to kašle, odtud pak nenávist některých nervóznějších řidičů vůči (pro jistotu všem) cyklistům. Zmrdy najdeš všude - za volantem, v sedle i na přechodu pro chodce. Bez tolerance na všech stranách to nepůjde, ale o tom tenhle článek nebyl. Ten byl o jevech netolerovatelných :-)
|
|
Je mi líto, DFENSI, že jsi měl tak blbý den. Já jsem se moc nezasmála, neb jsem v podobné situaci se zmetky a zmrdy a docela mě to deptá. Pak stačí srážka s takovými "zjevy" jako jsi popsal a máš zkažený celý den. Nezbývá než doufat, že se všecko přežene a debilové nezvítězí.
|
|
Musím říct, že autor má v podstatě pravdu, ale stejně si myslím, hlavně podle jeho náhledů a vyjadřování, že je všechno trochu složitější. Jsem přesvědčen, že pokud bych s ním měl někdy nějakým způsobem spolupracovat, tutově by to pro něj dříve nebo později znamenalo rozbitou hubu.
|
|
mdf (milý defensi)
1) proč slezká klika? předpokládám že nekdo schopný koupil ten váš krachující podniček a chce z něj bud a) vytáhnout peníze b) jej rozvíjet a tím vydělat peníze - obě tyto aktivity jsou chvályhodné a pokud s nima nesouhlasíš musíš více šetřit a nějaký takový podnik si koupit a poté tam nastolit antizmrdí pořádek.
2) vrátný nebyl slezan, ani moravan, pokud jsi jeho odpovědi publikoval doslovně tak je pradvěpodobně od někud z čecháčkova, tak debilně se na ostravsku nemluví
3) pokud v tom podniku pracuješ (asi jo když máš čip) tak tě určitě nekdo proškolil jak to funguje a taky ti řekl že je pod asfaltem indukční smyčka a kde je (pokud jsi zase nechrápal nebo místo práce v pracovní době nepsal nějaký pošahaný článek) škoda že u vás nejsem vrátný, já bych ti ji asi "nestihl zvednout"
4) reklamace zdroje : jaká je pravděpodobnost že ti 3x shoří stejná součástka? prosímtě nepiš o zdroji k pc jako o trafu, trafo tam sice je ale trochu jiné než znáš a není tam nejzajímavější součástkou
5) měl by sis trochu zasouložit, viš co to je? uvolní se tím mozek a přestaneš být agresivní .....
|
|
|
Slezska klika, protoze nejspis ze slezka. A ze by nekdo ze slezska kupoval nejakej podnik? Nesmysl. Kde by na to na dalnem vychode vzali prachy? Mj. D-Fens nekolikrat neprozretelne demaskoval svoje pracoviste a podle toho, co se o tom da zjistit, tak to prilis nevypada na krachujici podnicek :)
Bod 2 je uplne vytrzeny z kontextu. Cetl ste ten clanek? Kde tam bylo receno ze to byl slezan? A mate pravdu, tak debilne se na ostravsku nemluvi. Tam se mluvi jen polsky nebo rusky. Mj. Vite jakej je rozdil mezi vietnamcem a ostravakem? Vietnamec ma praci a umi cesky :-/
K bodu 3 - prisllo mi to naky divny - zavory (resp. SW do jejich ovladani vcetne ctecek karet) sem leta delal a nikdy se tam zadna indukcni smycka nedavala. Zavora se bud otevira kartou, nebo ji vratnej otevre tlacitkem (nebo vlastni kartou z vratnice). Na co tam teda je najeka smycka? To by ta zavora pak jaksi postradala smysl. Jedine ze by auto melo zabudovanou vlastni aktivni kartu, ktera umozni hladky pruijezd kdykoliv. Proto u ty zavory je ctecka karet, protoze jeji hlavni smysl je identifikace projizdejicicho, coz indukcni smycka jaksi neplni (pokud neplni zaroven funkci anteny ke ctecce)
K bode 4 - pomerne velka, od ty doby, co se prodavaji spinane zdroje za 400. Problem sou stabilizacni kondiky, ktere se casem vypecou a prasknou. Tot vse.
|
|
|
Ty smyčky se tam občas dávají. Podle nastavení logiky systému mají buď počítat auta (např. u podzemních parkovišť obchodních center) nebo zajišťovat správnou funkci závory (závora se otevře jen, když tam auto je a zavře se, jen když tam není, takže Vám nepřerazí střechu) Těch možných kombinací je tam víc.
Zdraví Jirka
|
|
|
Ok, souhlas. Jen pokud se delala takovahle funkce, pouzivaly se infrazavory, tohle musi byt drahe jako pes, stejne tak se infrazavory pouzivaly, aby se to nezavrelo, kdyz vevnitr bylo auto (coz imho smycka moc dobre taky nezvladne - pokud nejni soucasti rezonaku, coz zase zvysi naklad). Ale porad mi tam nesedi, proc by to tu zavoru melo OTVIRAT. Ale to je jedno. Uz 4 roky sem zadnou zavoru neudelal, tak se mozna zmenila doba :)
|
|
|
Budeš se divit, ale dává se to tam. Představ si obytný soubor - enkláva hogo fogo bytovek za plotem. Jedna brána je obousměrná, jedna pouze pro výjezd. U obousměrné je cosi, co Tě pouští dovnitř (vrátný, čtečka karet nebo čipů popř. obojí v kombinaci s tablem domácího telefonu). Ty přijedeš, necháš se vpustit, poveselíš se z přáteli a odjíždíš třeba tou druhou branou. Tak prostě najedeš na smyčku a závora se otevře. Pokud tam je fotočlánek, tak Ti s tou závorou budou pořád šíbovat haranti. To u smyčky odpadá.
U velkých OA center typu Carefour, IKEA a pod. ty smyčky mimo jiné i počítají auta, která vjíždějí a vyjíždějí do a z garáží a jsou součástí logiky ovládání vjezdových a výjezdových semaforů a platebních terminálů.
Zdraví Jirka
|
|
|
Ok, v poho. Jen ten infrak to neotviral prave nikdy - byl tam jen proto, aby se zjitilo, ze auto nestoji pod zavorou, ktera by mu v tom pripada krapla na strechu. Ale prave sem se s tim nesetkal - zvlast v uzavrenejch komplexech, kdy se eviduje kdo kdy prijel a kdy odejel - stejne tak na velkych parkovistich - bud to bylo firemni parkoviste, pak ses musel identifikovat, nebo te propustit na svoji odpovednost vratnej -a to pri prijezdu a odjezdu kvuli pripadnym kradezim/evidenci osob v objektu kvuli pozaru, atd., nebo to bylo parkoviste placene a pak se zavora otvirala na zaklade zaplaceni poplatku (mj. ten carrefour, kotva, flora, atp.). Ta zavora tam totiz nikdy nebyla jen tak z buhdarma, aby se otvirala sama (to by ta nemusela bejt prakticky vubec). Je fakt, ze vyhrazene parkoviste nejakeho obytneho komplexu je asi jedina moznost, kde to aplikovat. Tim ze sem se s tim nesetkal samozrejme neznamena, ze to neexistuje - jak znamo pozadavky zakazniku jsou obcas dosti zajimave. Ale prekvapil me nasledujici sled udalosti popsany prave v tom prispevku - D-Fens prikladal kartu a zavora se neotevirala, takze zavora pouzivala pri odjezdu identifikaci. Proto nevidim jedinej duvod, proc by tam mela bejt smycka, ktera autum otevre samovolne, to by pak veskera identifikace u odjezdu pozbyla smysl a nikdo by neotviral okynko a "neodpichnul" by si odjezd - vzdyct proc, dyz to otevre samo, ze jo. Nehlede na to, ze i kdyby tam neco podobneho bylo, tak kdyby mi nekdo namontoval cidlo k odjezdu tak, ze si na nej musim nejak extra najizdet, tak bych mu pri nejblizsi prilezitosti tu zavoru prerazil o hlavu. :)
Nechtel sem rozpoutavat zadnou flame o zavorach, protoze uz sem z tehle branze trapne out, jen me zarazila logika tyhle situace. Sorry.
|
|
|
Tak například parkoviště záchranky v Opavě:
Na parkoviště mohou vjíždět jen sanitky, které si otvírají klíčenkou, a když odjíždějí nemůžou se zdržovat otevíráním šraňky. Takže jim smyčka otevře při průjezdu sekcí před závorou sama, dostatečně rychle, a s předstihem, aby se auto protáhlo a hned potom závora zase spadne.
|
|
|
Tak to nevim. Nejmenovana prazska zachranna sluzba je prave vybavena aktivnima bezkontaktnima kartama v aute a prujezdy sou zaznamenany, aby se vedelo, ktera PRESNE zachranka je na dvore a PRESNE ktera a KDY vyrazila k zasahu. To je system, ktery pak pomuze vysvetlit situace, kdy si nejmenovany poslanec chce prihrat politickou polivcicku a tvrdi, ze zachranka dorazila 20min po nahlaseni pidlova skonu. Bohuzel se ukaze, ze prijela prilis brzy a pan poslanec pak dikybohu vypada jako poradnej pitomec.
|
|
|
Není přesně dané, že je to tak a ne jinak. Systémů je hodně a jsou modulární podle toho, co si zákazník přeje a především, co je ochoten zaplatit.
|
|
|
Jojo, v pohode. Jak rikam - nemyslel sem, ze to nejde, jeden system pro tohle sem vyvijel, takze vim co tam slo a jak to slo. Ale trosku mi hlava nebere, proc by si nekdo platil zavoru a system pro identifikaci a nasledne si do toho nechal zaprasit obezlicku, ktera by umoznovala volnej prujezd a zavoru by deklasoval na lacinou atrapu. Nic vic. I kdyz nekdy je uvazovani lidi minimalne iracionalni - zvlast ve stanich sluzbach. Ale jsou to zakaznici, tak dostanou, co chteji.
|
|
|
Ta obezlička většinou umožňuje volný "výjezd" ze střežené oblasti. Prokazuješ se na vjezdu, takže se dá předpokládat, že tam nevjede někdo, kdo nemá. Tím pádem ho nemá smysl na odjezdu znovu otravovat s nějakou kartou. Netýká se to placených ploch, kde je potřeba člověka u výjezdu zkásnout.
Ale myslím, že tak jako tak vedeme debatu o hovně. Jinak co se týká zákazníků se státní a polostátní sféry, tak o tom mi ještě chvíli vyprávěj. Občas mi taková zakázka přistane na stole a z toho by se jeden ojebal.
Zdraví Jirka.
|
|
|
Daksi moznos je smycka jako pojistka proti zneuziti. Napr. u vjezdu do garazi je zavora, u ni automat na listky - z okynka si zmacknes cudlik, odeberes listek a zavora se zvedne. Na vyjezdu ti vratny podle casu na slitku spocita parkovne. Co brani ceskemu cloveku zajit si tesne pred vyjezdem k automatu pro novy listek a platit bud nic, nebo jenom par minut? Indukcni smycka, tudiz automat listek nevyda a zavoru nezvedne, pokud tam nestoji auto. Krome toho si taky mali haranti nemuzou delat z pakovacich lisku vlastovicky.
|
|
|
Jasne :) Vsechno je zalezitosti SW, kterej se da udelat na nejruznejsi zverstva a pouziti indukcni smycky v tehle pripadech je mi celkem jasne - mj. tahle finta s parkovacim automatem by me nenapadla :)
Mel sem na mysli tu jednu jedinou konkretni situaci, co popisuje D-F - ze je na ODJEZDU ctecka a ZAROVEN je tam smycka, ktera VONE OTEVIRA zavoru.
Mozna je to taky tim, ze sem zdegenerovanej dobou, kdy ctecky+zavora staly 200K+ a k tomu karty kousek za 200 (coz byly dealersky ceny) a zakaznici bud chteli jen zavoru a identifikaci by vratnej, takze k zavore by pripojenej cudl a tim vratnej otviral a zadna ctecka nikde, nebo zaplatili hromadu prachu za ctecky (jeden kus za 40k+linkovy prvky a anteny - dneska se da ctecka i s antenou sehnat i za 3000 a megnetky nebo kontakty jeste levnejc) a chteli tam jednoznacnou identifikaci prijezdu+odjezdu, aby meli evidenci kdy kdo prijel/odjel a kdyz se neco v X hodin ztratilo, tak aby se vedelo, kdo tam v tu dobu byl a to i pro pripad pozaru, aby se identifikovalo kdo je uvnitr zon a vratnyho vykopli, aby se investice vratila. Prave strezenej vjezd/volnej vyjezd by se dal pouzit u parkingu obytnyho komplexu, ale pokud by to byl opravdu strezenej prostor, tak by volnej odjezd nepripadal v uvahu.
Ale je pravda, ze vedem debatu o hovne, asi sem se na zacatku spatne vyjadril k tomu, co sem chtel rict. Kazdopadne diky za osvetu.
|
|
|
Jelikož Opavská záchranka musí zajišťovat "obslužnost" celého okresu, nemůžou mít všechna auta ve špitále na parkovišti, takže tato informace pro ně nemá hodnotu. Auta prostě stojí a čekají na stanovištích po celém okrese, a vyjíždí ten kdo je nejblíž.
|
|
|
|
Ptal jsem se následně, jak ta věc funguje.
Původně se závora odjezdová otvírala na pokyn jakési smyčky a příjezdová na kartu. Smyčka je kus drátu, který je zahrabaný v asfaltu a jeho začátek i konec jsou v témže místě. Prochází jim proud. Když do něj vjede něco kovového, odpor nebo co se změní a otevře se ta zkurvená věc.
Později, když se ukázalo, že to nechodí, tam byl přidělán dekodér na kartu. To chodilo spolehlivě do doby, než se dekodér rozbil.
Dále má vrátný mít malé dálkové ovládání - jako na centrál u starších aut, kterou závoru otevře.
Vohnouti při jejich sabotážní akci vyřadili dekodér a učinili aktivní tu smyčku, aby mohli šikanovat lidi.
|
|
|
Pane kolego,
jako člověk z technické branže by jsi měl mít ponětí o elektromagnetické indukci.
Jinak si myslím, že Vaše parkoviště je obětí klasického modelu:
1. Zákazník by něco chtěl, ale neví přesně co.
2. My mu to zprojektujeme a navrhneme.
3. Zákazník se lekne ceny a couvne.
4. My to přeprojektujeme a navrhneme levnější variantu.
5. Opakují se body 3 a 4.
6. Dohodneme se na něčem a zařízení namontujeme.
7. Při dnešní sofistikovanosti těchto zařízení s tím stejně žádný vohnout neumí dělat, i když ho draho proškolíme, takže se nakonec příslušné zařízení využívá na nax 25% jeho možností.
Taková závora je prdel, ale představ si,že někam namontuješ kamerovku za několik mega, která umí natočit každý Tvůj prd a ještě ho sledovat při jeho cestě prostorem a všechno todle ještě nahrávat v barvě a reálném čase. A potom k tomu posaděj vohnouta od security, kterému platí tak 50,-/hod a který předtím kydal hnůj v Horní Dolní. Tebe v tom obchoďáku ometou a co myslíš, že bude na záznamu. Kozy baby, co si zkoušela podprdu v kabince. No a tebe pak blaží to, že víš kolik ta sranda stála a víš, kdo to nakonec zaplatí.
Zdraví Jirka
|
|
|
Vzdyt ten popis byl OK, jen misto slova "odpor" by se reklo "impedance", ale to si pletou i mnozi absoventi FELu ;)
Ten popis bod po bodu uz sem mnohokrat taky videl (a zazil). Radeji ani nemluvit.
|
|
|
Jen pro pořádek se to jmenuje indukčnost :-) Funguje to úplně stejně, jako když do cívky elektromagnetu zasuneš jádro.
|
|
|
Aha, ok. Jasne.
Skutecne to vystihuje stav, co rikal JVP, ze zakaznik ze zacatku nejspis nevedel co chce, tak je tam smycka jaksi taksi navic. Standartne se davala ctecka+tlacitko do vratnice.
Jinak jestli to sou bezkontakty od motoroly (takovy tlusty cerny karty), tak se tam vyskytoval podobnej jev jako v tom rozbitym zdroji. Menily se parametry toho rezonaku a ctecka cetla cim dal min a min a pak se zmenilo pocasi ze zimy na horko nebo obracene a ze dne na den to prestalo cist uplne, takze pravidelne na jare a na podzim byly jasny ksefty :)
|
|
|
Kondiky jsou filtracni (ty velke, elektrolyty) nebo blokovaci (keramika). Na stabilizace (plural, vice napeti) tam slouzi leccos jineho.
A budete se divit, ac z Ostravy, hovorim (nejspis s lokalnim prizvukem [vy nejspis taky]) a pisu cesky. Mj. "od ty doby", co jsme se to ucili na zakladce, vim, ze Slezsko jako vlastni jmeno se pise s velkym pocatecnim pismenem.
|
|
|
PS k tem kondum: neni to zamerne uplny vycet, kdybyste se v tom chteli rypat vic. Teorii obvodu nechame na skoly, jo?
|
|
|
Chlapi, vyserte se už na to. Debata je o hovně a navíc, kdo si to má tu hrůzu let ze školy pamatovat. Je pátek, za chvíli jdeme domů, venku je hezky, holky choděj bez podprsenky. Tak si pojdťe užít víkend.
|
|
Nejlepší je cyklista, co je chvíli jakoby vozidlem a chvíli chodcem - jak se mu to hodí. Stalo se mi v Radotíně, jel jsem autem, proti mě jel ve svým pruhu po silnici cyklista a náhle a nečekaně to zalomil doleva na přechod pro chodce (takovej ten obloženej na dělícím pruhu betonovými bloky) přímo přede mě. Asi prodělal nanosekundovou metamorfózu a nebyl už vozidle odbočujícícm vlevo, ale chodcem, kterýmu mám dát na přechodu přednost! Z kola přitom neslez, pochopitelně. Dal mi na to při 50 km rychlosti asi 5 metrů. Naštěstí pro něj i pro mě jsme se minuli ...
|
|
|
Koukam, ze cyklistu-metamorfistu neni prehrsel jen v nasem mestecku. To je snad nekde musej ucit stejne jako jim asi nekdo musel na nejakem "brííífingu" vtlouct do hlav tu (mylnou) predstavu, ze jsou na tom kole prakticky nezranitelni (nastesti Darvinova teorie o vyberu druhu plati i na cyklisty ;-) - jen je skoda, ze si jejich lobby prosadila do zakonu, ze pri stretu auta s cyklistou za to muze temer vzdy ridic auta) a ze tudiz maji prednost vsude a pred vsim. Samozrejmosti uz asi je, ze cyklista je povznesen nad jakakoli pravidla vcetne pravidel slusnosti, natoz nad neco tak prizemniho, jako jsou pravidla silnicniho provozu :-(
|
|
|
Moc fajn je, když piciglysta není vidět. Je to pár let co pod mostem Barikádníků na pravým břehu ukrajinec se žigulem sestřelil cyklistu, co místo po stezce pro cyklisty jel po silnici (protože by to měl z kopce a do kopce) od Tróje do Povltavské směrem k Bulovce. Bylo 2030 hodin, tma jak v ranci, navíc ten UK ho měl proti tmavejm keřům, cyklista tmavě modrý hadry a temně červený kolo. Ani jednu světlušku, natož odrazku. UK se rozjel, já stih jen zatroubit, a cyklista mi po hubě proletěl před autem, protože ho ten žigul trefil přesně na komoru. Viděl jsem ho jen díky tomu, že z mýho úhlu se mihnul před kusem světlýho betonu.
|
|
Sorry, jseš trochu mimo. Zkurvení cyklististi jsou podle zákonů tohohle zmrdistánu legitimními uživateli chodníků. A podle mě oprávněně. A dokud to nezruší a/nebo nebude zakázán běh po chodníku, musí mít taky právo pohybovat se srovnatelnou rychlostí. A jen opravdový bezohledný zasraný magor se tak cpe na kole do odpoledního stěhování národů.
Ale -- abychom si rozuměli -- drcat do ostatních nemají právo nejen oni, ale například ani jiní chodci. A když to nastane, existují jistá pravidla... která jsou pod něčí úroveň, že.
A na druhou stranu -- když vidím, že někdo někam spěchá a já třeba ne, neposeru se z toho, že bych mu náhodou dal sám od sebe přednost. (To nemluvím o Tvém oblíbeném kreténovi na křižovatce.)
Každý máme občas svůj FD...
|
|
|
Docela by mne zajimalo podle ktereho zakona mohou cykliste jezdit po chodniku? Ja to hledal v zakone 361/2000 Sb. a nasel jsem tam k tomuto tematu hlavne § 53 a § 57 ze kterych mi vypliva presny opak vaseho tvrzeni :-O
|
|
|
Nejsem právník, ale § 53 odst. 8? Narazit na problém, tak se tím bráním. (Možná marně.) Bohužel, zmrdi http://mvcr.iol.cz/sbirka/2000/sb098-00.pdf učinili neprohledávatelným, takže se mi nepodařilo najít explicitní vyvrácení ("cyklisté nesmí") ani potvrzení svého názoru. A podrobně to teď číst nemám čas.
Ale blb na kole, na bruslích, za volantem i opěšalý je furt blb (a může zasloužit zdrojem po palici), slušný na tom i oném si nevynucuje "přednost" a jiná privilegia na úkor ostatních a normálním vadit nemusí. (A "vyplývá".)
|
|
|
Pravnik nejsem ani ja, ale laicky bych usoudil, ze pokud se ve vsech okolnich odstavcich, ktere se jizdnich kol tykaji, ta jizdni kola take zminuji, tak ve Vami zminovanem odstavci temi lyzim a koleckovym bruslim obdobnym sportovnim vybavenim podle me jizdni kolo opravdu nemaji na mysli. Ale spickovy pravnik by mozna soud o opaku presvedcit dokazal ...
Ale ja bych to explicitni vyvraceni mozna hledal v § 53 odst. 2 kde se pise, ze "jini ucastnici provozu na pozemnich komunikacich nez chodci nesmeji chodniku ... uzivat, pokud neni v tomto zakone stanoveno jinak".
Co se tyce tech blbu, plne souhlasim ... co se tyce vyplyvani, tak po jistem mnozstvi whisky to holt u me uz jen vyplivalo ;-) Coz samozrejme neni dostatecna omluva ... :-(
|
|
|
:-) Asi tak... Má vůbec smysl hledat v leckterých zákonech logiku? Dávám přednost to nemuset zkoušet.
A -- na zdraví, venku je nevlídno, doma čeká maltka =P~
|
|
|
Stát se to mně,tak toho debila na křižovatce napálím-on by měl škodu min 30000-dvoje dveře,lak,srovnání kastle,moje škoda by byla 1000-pouze nový nárazník-mam ho ocelovej,plech tl. 2mm.Už se mi stalo,že mně chtěl nějakej debil vytlačit ze silnice-nedal jsem se!!!Nakonec toho nechal,debil jeden!Už se mi stalo mnohokrát,že někdo mladší než moje auto na mně prasil-lepil se na zadek,myškoval...
A to nemam žádnou Škodku-šrotku. Těma já opovrhuju,ty já žeru na potkání.V klidu ujedu Fabiím a starším bavorům.
Žiju taky v Čes. Budějovicích-autobusy jsou dobrý 3-4 trasy,jinak na hovno a radši se přesunuju jinak,nejlépe na kole,vedle aut a dávám si setsakra pozor...
|
|
Jak se ta znacka jmenuje? Zakaz VJEZDU, ne? Kdyby se jmenovala zakaz jizdy, tak mate pravdu, ale zakaz vjezdu zakazuje pouze vjezd do prostoru oznaceneho touto znackou. Kdyz do prostoru nevjedu, ale vejdu, tak je vsechno v poradku.
|
|
|
Jenze nazev a definice jsou myslim dva rozdilne pojmy ... na zakazu stani taky muzu za urcitych presne definovanych podminek stat ... bohuzel tu presnou definici znacky zakaz vjezdu ted nemam po ruce a nemam cas ji hledat na netu, takze nevim kdo ma pravdu :-(
|
|
|
Zakaz vjezdu je definovan jako zakaz vjezdu. Zakonodarce proste nenapadlo, ze na kole nebo na motorce proste slezete, kolem znacky projdete (jste chodec), pak zase nasednete a jedete dal. Zakon byl dodrzen, zakaz vjezdu jste neporusil. Obcan smi delat vse co mu zakon vyslovne nezakazuje. Zakazal mi vjezd, tak jsem tam nevjel.
|
|
|
OK, takze vlastne muzu na zakazu vjezdu jezdit i autem a to za nasledujicich podminek:
1. auto smontuji az za ceduli "zakaz vjezdu" z dilu
2. auto za ceduli "zakaz vjezdu" prenesu napr. jerabem, helikopterou apod.
3. s autem za ceduli "zakaz vjezdu" vjede nekdo jiny a ja zapomenu, kdo to byl.
To se mi libi. Jdu generovat anarchii ;-) na takove pesi zone to bude uplne dokonale...
|
|
|
4. Kdyz mam aspon trochu terenni auto, tak proste tu pitomou znacku objedu pangejtem a dal uz zas muzu jet pohodlne po silnici ;-)
|
|
|
A neni jednodussi ji rovnou prejet? :-)
|
|
|
Z pohledu anarchisty bezpochyby, ale z pohledu meho je to poskozovani cizi veci ;-)
|
|
|
Presne tak to je. U auta je to ale takove... no... neukecatelne. Na kole nebo na motorce se da timto zpusobem velice dobre argumentovat a zatim se nenasel policajt, ktery by mi dokazal, ze jsem neco porusil. Pokutu odmitnu zaplatit s tim, ze jsem zakaz vjezdu neporusil a jestli mi chce dokazovat ze ano, tak muze zacit.
|
|
D-Fensi zainvestuj do poradneho zdroje a poradne ups, vyplati se to. Ja investoval do zdroje 6k, do ups 10k (vim, jsem blazen), ale jsou to soucastky za ktere dam ruku do ohne a samozrejme, ze funguji a budou fungovat naprosto bez problemu.
|
|
když teda slezané nemají na rozdíl od vietnamců práci proč dfensovi vadí že koupili v jižních čechách nějaký podnik? jak vůbec přišel na to že jsou to slezané?
já jsem jenom uvedl že se příběh nestal ve slezku, neb tak blbě jako onen vrátný tady nikdo nemluví. Nechci napsat že vrátný má jinou povinost než zvedat závoru a že ji má zvedat kdykoliv je mu to naznačeno. Nesouhlasím s tím, aby nadšení cyklisté jezdili po ostatních lidičcích, ale pokud se dotyčný omluvil a dfensovi nezpůsobil žádnou újmu (mimo to že ho nasral) tak nevím proč do něj dále rýpal, to mu měl ten cyklista lízat koule? Co se týká zdrojů : nebylo by lepší prozkoumat PROČ to hoří a ne jako idiot pořád chodit něco reklamovat? jinak to že po sobě shoří 3 zdroje jiné serie a jiného výrobce je skoro 0% pravděpodobné.
|
|
|
Myslim, ze slezane v JC ani nikde jinde znamy nadnarodni elektro- a autoelektro- koncern na pet pismen nekoupili, spise jde o nejakou divnou skupinu zamestnancu.
|
|
|
Správně, Slezská klika tu nic nekupuje. Oni se tu jen množí podobně jako agent Smith. Nejdřív tu byl jeden, dva, čtyři, osm, šestnáct ... kvasinky hadr. Podobně jako Smith jsou hodně kooperativní, ale jen navzájem, a s nikým jiným než se Smithem odmítají racionálně kooperovat. Hrůza. Jednají zásadně kolektivně, tady se zase nabízí příklad v podobě Teletubbies, třeba na sebe čekají na parkovištích, dokud nepřijde Tinky Linky a neodvede je do práce. Odpadlíky trestají jako katolická církev se středověku. Je to zvláštní parta.
|
|
Nijak neobhajuju prasata na silnicích, ve vrátnicích, na kolech atp.,ale chlape, vem si pár týdnů dovolené, projdi se někde v lese nebo tak něco nebo tě brzo odvezou. Vypadá to že se v tobě hromadí stres a pak reaguješ kapku agresivně (viz. druhý útok na cyklistu u přechodu, kdy ti už evidentně nijak neubližoval). Nějaké problémy doma nebo v práci? Dobře, každý se někdy nasere, ale u tebe to vypadá, že tím žiješ.
V jiném článku píšeš, že zmrd je mj. člověk, který tě neposuzuje podle toho jaký opravdu jsi, povyšuje se nad ostatní, nerespektuje jiný názor ... Přitom sis pěkně rozškatulkoval zmrdy na Pražáky, Slezany, Ostraváky, Dresíkáře, Ofrouty, Řidiče oktávek, Majitele velkých psů .. A už tě zřejmě nezajímá, kdo ve skutečnosti řídí ten offroad (příp. octavii) s pražskou značkou, který má za oknem nalepený dres, veze blondýnku a velkého psa. Co na tom, že to může být slušný člověk. Pro tebe je to prostě dresíkář+ofrout+Pražák čili kombinovaný zmrd. Třeba má jen prostě větší výplatu než ty, tak si nekoupil favorita nebo cordobu (jako ty), líbí se mu blondýnky (tobě třeba ne), má rád velké psy a nebojí se jich (narozdíl od tebe) a fandí svému oblíbenému klubu. A třeba ani nehází po těch, co ho nasrali, počítačové zdroje. Napadlo tě někdy, že děláš přesně to, proti čemu tak vehementně bojuješ?
PS.: Aby si někdo nemyslel, že jsem se ozval coby potrefená husa: nemám offroad ani oktávku, nejsem z Prahy ani z Vidlákova, v mém naprosto sériovém autě (žádný tuzing) nevisí žádný dres ani na něm nemám samolepku s potápěčem, neřídím v klobouku, moje přítelkyně není blondýna a můj pes měří v kohoutku cca 30 cm. Na kole nejezdím.
Klidně mě nějaký militantní D-Fensovec může nazvat jásavým blbem nebo zmrdem, ale od takového člověka mi to bude znít jako lichotka, protože budu vědět, že jsem jiný než on a to mě potěší :-)
|
|
D-FENS napsal toto ( vracím se k diskuzi o mnoho stran výše )
"Správně. D-FENSovi je úplně u pr***e, co Petula poslouchá nebo si obléká, protoýe to je jen odrazem toho, jak moc se Petula nechá ovlivnit media marketingem a jak moc jim to žere. Atributy jako "co poslouchám", "co si beru na sebe" nebo "co piju" nevypovídají o člověku samém lautr nic. To je právě typické pro jásavé blby, že těmto markantům příkládají takový význam."
RE :
Víš, D-F, jsi autorem mnoha dobrých názorů, ale tohle jsi trochu přehnal. Nebudu hodnotit její vyjádření, ale jen tvoji odpověd, tuto výše.
To, co poslouchám, jaké jsou moje koníčky, co rád/a dělám apod. vypovídá o člověku dost. Uznávám, musíš to zahrnout do komplexního hodnocení, ale něco to znamená.
Vezmi v úvahu tento příklad:
14 letý poslouchá řekněme klasiku, nějakého Mozarta
80 letý poslouchá ultramega moderní styl .. sleduje Superstar ( nehovořme o soutěži prosím ! ), fandí třeba Balogové ... normálně má v HIFce zaražený třeba hardrock ...
Ukazuje to něco o těchto lidech, D-FENSi? ANO, UKAZUJE.
Tolik můj malý offtopicový komentář k jednomu tvému názoru.
|
|
Ještě malou chvíli a dostaneš se do stejné psychické kondice jako já! Pak už nepůjde o psaní, ale také o činy! Tuhle lůzu která nám ničí život, která nezná omluvu, ale místo toho jenom tupě zírá a přemýšlí jakou sviňárnu příště provede a v duši (tedy ve zbytku toho co kdysi byla duše a nyní je z toho rozteklý hovno) se směje, že zas proved ňáký svinstvíčko, tyhle zmrdy, vohnouty, estébáky a ruďase je třeba ZABÍT! ZNIČIT JIM TO TEPLÍČKO! VEM ZBRAŇ A VYRVI TEN PLEVEL CO NÁS TAK DUSÍ!!! PŘIDEJTE SE KE MNĚ, ZNIČÍME JE JEDNOU PROVŽDY!!!!
|
|
|
Zničte Českou podělanou republiku a všechnu tuhle LŮZU!!!
|
|
Človek ktorý hodí po druhom (cyklistovi) PC zdroj patrí na psychiatriu, aby mohol dožiť svoj život v pokoji.
|
|
s takovym pristupem brzo dojede
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Hráblo mi?
|
|
|