D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    téma * Schade votunink 2k7
    Vydáno 28. 05. 2007 (34638 přečtení)

    Máme tady několik kulervoucích vychytávek. Ačkoli by se zdálo, že tuning je out a teď že fičí paurból, kreativita majitelů vozidel značky Škoda nebere konce.

    Třetí místo - Schade Boxster
    zachytil Aleff v Praze

    Pohybovala se tak rychle, že je fotka trochu rozmazaná, ale to nevadí. Podle raritní modré barvy zvané leasing blue se jedná o jeden exemplář z limitované prémiové edice 666.666 ks, která byla vyrobena k poctě příchodu Satana a k podpoření marketingové strategie GE Money Bank. Jak řečeno, Fabia je ftuningu. Zejména zaujme cosi jako centrální výfuková roura velkého průměru, podobně jako u stíhačky. Myslím si, že se nejedná o výfuk, ale o určité napodobení vagíny. Majitel tohoto vozu se zřejmě rozhodl posunout lásku ke značce o stupeň výše a od prostého platonického zbožnění postoupit k dalšímu levelu. Zdá se, že pro majitele škodovek má výfuk (1 2 3)  nějaký skrytý význam hraničící s fetišismem a tak nezbývá než vzpomenout na základní návrhové pravidlo pro koncovky výfuku pomocí hodnoty VVPÚ, které sestavil Lord Mord.

    Také by se mohlo jednat o spřáhlo, kterým se k automobilu připevňuje tendr s uhlím. Dole v nárazníku jsou provedeny dvě velké zamřížované díry, asi aby z motoru neutekli klokani. Daleko největší nářez představuje registrační značka. Tu oficiální posunul majitel kvůli snížení těžiště blíže k zemi. Do uvolněného prostoru vsunul tabulku s výrazným environMentálním poselstvím, totiž nápisem ŽRALOK. Nevím, zda tím chtěl vyjádřit svůj postoj ke spotřebě populárního tříválcového motoru, nebo má nějaký problém s botami, případně chce naznačit i tak zcela nezpochybnitelnou  superioritu modré Fabie nad vším, co se pod hladinou (resp. na silnici) pohybuje, ale každopádně se tento výron blbství zapíše do dějin motorismu.

    Druhé místo - vesnickej interkchůler
    zachytil D-FENS v Blatné

    Tým pro analýzu tuningových zprasků (TATZ) složený z motoráře, karosáře, zkušebního jezdce a psychiatra zasedal kvůli tomuhle dlouho do noci. Evidentní bylo, že to slouží k přivádění stlačeného vzduchu z okolí do kufru. To znamená, že v kufru je něco, co potřebuje vzduch. Hodně vzduchu. Třeba dvojité turbo. Ale to by tam musel být také výfuk a ten tam není. Také jsme mysleli, že by se mohlo jednat o náporové sání, ale na to nám v kufru zase chyběl motor. Také jsme si mysleli, že jsou to praktická madla pro chodce, který se po sražení může zachytit a hezky a zdarma se vést na kapotě, ale to by tam zase nesměly být přibodované ty mřížky.

     
    Vysvětlení je však jednoduché. Když jste manager pro P.R.asata v živočišné výrobě, nenosíte ády ani najky. Vaše gumoffky už nejsou po osmihodinové pracovní směně dostatečně cool na to, abyste se mohl z práce přesunout rovnou do village culture housu a nevyvolal tam chemický poplach, potřebujete tento interkchůler se železem a multiminerálem. Princip je popsán skicou:
    Do interkchůleru je vyvedena trubka, na trubku je nasazena holinka. Jakmile se vůz rozjede, vzduch z okolí profoukne gumovku a vrátí ji do bezvadného stavu, takže je po příjezdu k culture house je zase hustě fresh a připravená na ty nejdrsnější hip-hop kousky. Uvedený interkchůler je navíc dual kchór, umožňuje ošetřit obě holinky současně. Praktická mřížka z aktivního polopropustného kovu (lidově zvaného pletivo) přitom brání vniknutí cizích těles (mouchy, ptáci, důchodci) do gumovek za jízdy.

    Ocenění zasluhuje i řemeslné provedení, zjevná robustnost celého řešení a zejména antikorozní odolnost. Autor vynálezu je zjevně dobrodruh, podle nalepené dálniční známky má v úmyslu vjet dokonce i na dálnici.
     

    První místo - kola f dřevě

    Auto nahlínách a palubku fdřevě má dnes kdekdo. Ale kola fdřevě, to bude in teprve za pár let.

    Automobilka Škoda se v rámci racionalizačních opatření, kterými naplňuje známou strategii simply clever, rozhodla v dalším kole snižování nákladů odstranit pneumatiky, resp. přesunout je do vyšších stupňů výbavy Elegance a Comfort. K testování nového kola použili osvědčenou platformu Škoda 100, která se prý stane základem pro budoucí vůz Assfuckster. Vůz vidíme na obrázku:

    Redakce Světa motorů udělila ve velkém srovnávacím testu pneumatik dřevěným kolům známku 2+, jak už bývá pro výrobky ze Škody Auto v tomto periodiku zvykem. Dřevěná kola z Boleslavi suverénně porazila značky Pirelli a Bridgestone. Výrobky obou konkurenčních firem zcela propadly, například se ukázalo, že pneu Pirelli nejde vůbec rozštípat sekerou a na Bridgestone nedrží lazura na dřevo. Testovací jezdec Chrchel měl připomínky jen k chování za mokra, kdy na kolech začaly rašit větve a také se mu zdálo, že kola trochu hážou, což se ale na povrchu českých silnic skoro nepozná a pokud ano, tak to lze opravit rašplí. Naopak oceňoval trakční vlastnosti podporované speciálním příčným dezénem a pochvaloval si, že dřevěná kola nelze píchnout, maximálně že z nich vypadne suk. Rovněž nastřelování hřebů bylo shledáno snadným a výrazné ekologistní poselství je zcela zjevné. Na zimu se budou dělat měkká kola z borovice a na léto tvrdá z dubu.

    Po posledních dvou testových faux pas, když v testu spotřeby malých vozů zvítězila Fabia, ačkoli ze všech zúčastněných aut měla největší spotřebu, nebo testu pneumatik, kde pneumatiky z bazaru za pětikilo kus deklasovaly originální simply clever obutí, se zdá, že se testy Světa Motorů opět vrátily k původní objektivitě.


    27.05.2007 D-FENS


    Související články:
    Test: Zimní gumy z Asie (25.03.2012)
    Jak jsem dostal na prdel od Felicie 1.9 (23.08.2008)
    Žlutá „Kráva“ létá (24.02.2008)
    Hustey veyfuk (27.06.2007)
    Tekutej tuning ... ?? (19.02.2006)
    Jedno logo mimo soutěž (19.06.2005)
    Horst Fuchs tuning (20.03.2005)

    [Akt. známka: 1,15] 1 2 3 4 5

    ( Celý článek | Autor: D-FENS | Komentářů: 59 | Informační e-mailVytisknout článek )

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.