Komentáře ke článku: Film: Sametoví vrazi (ze dne 13.02.2005, autor článku: D-FENS)
Přidat nový komentář
|
Musím souhlasit, film je fakt dobrej.
Samozřejmě nic novýho, ale do atmosféry té doby
mne dokázal velmi dobře naladit.
Četl jsem, že na to, aby věrně nasimulovali
ty dobové reálie, nebyly prachy.
|
|
|
Pavle, já nevím, jestli máš rád básničky a proto píšeš řádky po pár slovech. A jestli ne, tak věř a neboj se, zkus to napsat bez enteru. Ono ti to na ten další řádek odskočí samo, ten enter vážně používat nemusíš...
|
|
|
|
Vypadá to hrozně... Ale piš jak chceš, já jen myslel, že nevíš, že ten enter prostě mačkat pořád nemusíš ;o))
|
|
film chválí, to už je alespoň důvod k zamyšlení . No, počkám si, až pan Svoboda natočí slíbeného Kájínka a pak předpokládám, že zbyde čas i finanční prostředky na "Křišťálovou kauzu" - filozofický traktát na téma moc a nemoc...
|
|
Taky se mi to líbilo, i když dobrou náladu jsem z toho zrovna neměl. Protože nešlo o US sračku "jeden šel a vystřílel / zachránil všechny", ale o dost věrný příběh. A realita bolí. Pane profesore, děkujeme ;o)
BTW vykreslení postav bylo skvělé, akorát toho Hrubeše režisér vybarvil moc kladně. Možná proto, že od něj získal nejvíc informací pro film...
|
|
Film je fakt dobrej, ale četl jsem několik recenzí, které film srovnávají se skutečným příběhem. Podle nich to se skutečností nemá moc společnýho a rozhodně ho nelze považovat za hraný dokument.
Film je ale dobře natočenej a moc se mi taky líbil.
Paja
|
|
Me se ten film tak moc nelibil, ze jsem se zvedal ze zidle, prave ta rozvlacnost a radobyumeleckost (v kamere i hudbe) totalne prebijela dobry namet, ti nezavisli drsni kriminaliste me prisli hodne vtipny, zasahy URNY, stejne tak jako "dramaticka scena v Hrubesove vile" ta byla neskutecne smesna. A dlouha. Krizek byl skvelej, ten fakt jo. Pak Hrubes. Ale to je vsechno.
|
|
Podepisuji v plném rozsahu :-) Včera jsem měl tu čest a ten film byl vážně moc dobrej... a jsem rád, že nejsem sám, komu vadily ty nesladěné autoreálie... zatímco jeden z hlavních hrdinů jezdí Fávem, jakožto "nejlepším výdobytkem tehdejší doby", a tedy správným autem, tak přítelka hlavního hrdiny dostane TT, což je těžký anachronismus a rozbíjí to časoprostorovopeněžní logiku. O tom, že tyto problémy autoři vůbec neřešili, svědčí, že se tam nejmodernější auta ukazují zcela programově (nová pětka v autosalonu je nejzářnějším úkazem). Jediné vysvětlení je to, které napadlo i d-fense, ale přiznám se, že to byla jediná věc, která mi kromě těch bungee-jumpů na tom filmu neseděla. Jinak ***** z 5
|
|
|
Favorit mi tam sedl bez problémů, jen mě trochu zarážela přítomnost aut jako je Octavia nebo Fabia combi...mimo toho už zmíněného TTčka. Jenže to prý neměl být "dobový snímek", ale film inspirovaný skutečnými událostmi bez přesnějšího časového určení. Takže to pamětníkům kauzy v reálu bude připadat trochu časově rozhozené, ale mladším lidem to už tak nepřijde...dokonce jsem v reakci postpubertálního diváka slyšel něco na způsob hořekováním nad "suchou zápletkou"...asi čekal český remake 007. Na to, aby si pamatoval skutečné Orlické vraždy byl asi mladej - podle mě.
Na scéně s pornofotografem mě zaráželo postavení přítomných při střelbě. Křížek střílel fotografa, který stál mezi ním a Hrubešem. Hrubeše nezasáhl i když tento byl ohozenej krví po průletu kulky hlavou fotografa, která vyletěla ven. To, že neprostřelil čelní sklo Favorita i když střelil řidiče do hlavy z besprostřední blízkosti způsobil mu průstřel lebky (soudě podle krve na obličeji) je jen nepodstatný detail.
Film dobrej, realistickej, syrovej.
|
|
|
Takovej kiks s průstřelem je skoro ve všech akčních filmech, takže není co řešit. Co si o tom myslí chudák Marvin, kterému Vincent ustřelil celou hlavu, ale zadní sklo neprostřelil? ;o)))
|
|
|
Tak to mě nikdy nenapadlo, nebo spíš jsem nad tím nikdy nepřemýšlel. Pojebanej hrbol ;oD
Jinak těď se možná pletu, ale ten film se jmenuje Sametoví vrazi proto, že se to má odehrávat po Sametové revoluci, ne (vážně nevim, jestli ne, nelinčujte mě za to)? Tak pak je průser, že se to neodehrává v té době. Obzvlášť pro někoho, kdo se vyzná v autech. Takovýto průsery mě dokáží znechutit celý film. Jako třeba Sbohem, Lenine. Tam má jeden borec na sobě tričko z Matrixu (takový to s "pohybujícími se zelenými znaky"), i když se to odehrává v době pádu Berlínské zdi. I když třeba to, že na nebi proletí letadlo v Troje či 3 veteránech mě nevadí, to se stát může...
|
|
|
Zrovna v tomhle pripade - jestli si dobre vzpominam - skoncila kulka v operadle sedadla. Negr byl naklonenej dopredu. Tusim Volf to rikal :-)
|
|
|
K té lebce. Záleží čím ládujete. Efekt ustřelení hlavy, bez průstřelu další překážky jde s upilovanou špičkou kulky či s dutinkou raz dva :)
|
|
Šílenství Žofiino je tedy jediným tragickým tónem v celém tom rozverném příběhu...
|
|
jen na zacatkej k detailum - uz vim jak prichazeji deti na svet .
do 3/4 docela prima obvzlaste psychopat krizek dodaval opravdu stavu, jenze pak naklusali Pepin s Jarinem a bylo hotovo.
takovy dreva jsem jeste nevidel.
i dialogy jim moc nepomahali :"podivej namestu, to je nase prace, sest dnu v tydny, ne ty vase papiry"
chvilku jsem z toho dusil smich, ale po pul hodine uz me to smesny neprislo a zacal jsem tajne doufat, ze uz to brzo skonci.
Hlavne pruser, ze tydle herecky "vykony" se rozmohli na vsechny aktery, takze ke konci uz prehraval kdo mohl. Takze debaty o bohu (2x) a smutne louceni misto aby vyvolalo nejakou hlubsi reakci jen zvedlo vseobecnou mizerii.
takze pokud si odpustite zhruba posledni hodinu filmu muzete mit dojem, ze byl dobrej. Pak uz je ten film jen spatnej.
|
|
|
Zajimave postrehy, ale filmy se netoci (v drtive vetsine) chronologicky, takze herci sotva muzou "ke konci prehravat" :-)
|
|
|
no to me nenapadlo - mozna ze prehravali na zacatku a pak dostali od rezisera takovou sodu, ze se zacali snazit, bohuzel sceny s pepinem a jarinem se uz nepretocili
|
|
Hned na začátek přiznávám, že jsem zmíněný film neviděl. Ale diskutovaná nesrovnalost týkající se stáří filmových rekvizit od jedné německo-české fabriky je pouze zdánlivá. Tak jako u běžných západních filmů i v tomto případě je posláním zmíněného filmu hlavně vydělat co nejvíce, třeba i s použitím skryté reklamy. No a když ta fabrika zaplatila tvůrcům filmu určitou kulatou sumu, tak tam přece nebudou ukazovat její staré orezlé výrobky. A že ty nejnovější výrobky nesedí jako dobová reálie? Vždyť poslání toho filmu není dokumentovat nedávnou historii, ale smyslem je pouze vrchovatě naplnit kasu.
|
|
|
Režisér se vyjádřil ve smyslu,
že na přesné dobové reálie nebyly peníze.
Já bych tu hůl
zase za každou cenu nehledal.
|
|
Rozsáhlé, husté, nevídané...
http://sweb.cz/akcesorry
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Film: Sametoví vrazi
|