D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Pan Ťau se vrací
    (ze dne 28.09.2015, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 29.09.2015 08:21:28     Reagovat
    Autor: Tomas - Tomas
    Titulek:
    Když ty užitečné věci trvají hrozně dlouho, a není jisté, zda se za jedno volební období stihnou :-) Proto to nikdo nechce ani rozjíždět :-)

    Komentář ze dne: 29.09.2015 08:54:17     Reagovat
    Autor: destabilizator - destabilizator
    Titulek:
    Nikde nic nalinkovaneho nevidim, ale jinak souhlas - netusim, co budou v tech servisech jako delat?
    Prehrajou soft na verzi "no trick" a majitel pak neprojde emisema - a vyliz si?

     
    Komentář ze dne: 29.09.2015 11:12:52     Reagovat
    Autor: Joker - Joker
    Titulek:Re:
    Takhle na tvrdo asi těžko, protože to je pak normální podvod (automobilka si od majitele nechala zaplatit za vlastnosti, které vůz nemá).

    Jsem zvědav, jak to hodlají řešit.
    Skoro bych tipoval svolávačku a tvrzení, že problém vyřešen. Ale pak jsem zvědav, co se stane, až někdo ten test udělá znovu a zjistí, že se nic nevyřešilo.

    Na druhé straně je minimálně v Evropě asi nepředstavitelné, aby najednou miliony už prodaných aut přestaly být způsobilé provozu.

     
    Komentář ze dne: 29.09.2015 11:38:21     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re:
    Nepředstavitelné? Stačí to okořenit troškou salámové metody -- jež na principu zhola nic nemění --, a www.auto.cz/ekologicke-znamky-bic-na-ridice-starsich-vozu-81662. ..

     
    Komentář ze dne: 29.09.2015 15:50:13     Reagovat
    Autor: Joker - Joker
    Titulek:Re: Re: Re:
    Nojo, ale tady salámová taktika půjde těžko uplatnit.

     
    Komentář ze dne: 29.09.2015 15:52:45     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Proč by? Možností je spousta -- kupříkladu, nejprv taková auta nedostanou zelenou nálepku. Pak budou povinna častěji jezdit na emise. Pak emise přestanou dostávat -- a po celou dobu bude vohnout tleskat ručičkama, jak se o něj Ten Stát Skvěle Stará...

     
    Komentář ze dne: 29.09.2015 17:04:13     Reagovat
    Autor: Joker - Joker
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    No, ale nálepky apod. jsou navázané na emisní normy a pokud se těm autům dodatečně neodebere EURO 5, budou pořád formálně EURO 5.
    A pokud se jim odebere, nebudou formálně provozuschopná.

    Začít to měřit na STK je možnost, o tom tu píšu níže, ale tam by to podle mě vyřešil trh, respektive korupce, (relativně) ke spokojenosti všech.

     
    Komentář ze dne: 29.09.2015 11:42:20     Reagovat
    Autor: dj-bobr - dj-bobr
    Titulek:Re: Re:
    Co je mi známo, tak ten fejk se týká pouze homologačního měření emisí; s normálním měřením emisí v rámci STK to nesouvisí nijak.

     
    Komentář ze dne: 29.09.2015 16:04:27     Reagovat
    Autor: Joker - Joker
    Titulek:Re: Re: Re:
    Jasně, přes současné STK to projde, spíš jde o to, že to auto vlastně nemělo nikdy získat homologaci.

    Další věc je nějaké případné rozšíření kontroly emisí u STK v budoucnu. Což pro řadu zúčastněných vypadá jako ideální řešení. Úřady s problémem "něco dělají", pro STK by to byl silný zdroj vedlejších příjmů a majitelům dieselů by stačilo "pořešit" STK a mohli by jezdit vesele dál.

     
    Komentář ze dne: 29.09.2015 16:15:44     Reagovat
    Autor: dj-bobr - dj-bobr
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Prča by byla retroaktivně revokovat homologaci všech takto nafejkovaných vozidel. To by byl globální hustoprůser.

    Komentář ze dne: 29.09.2015 14:49:52     Reagovat
    Autor: Sysopek - Sysik
    Titulek:Jojo...
    Vzdy, kdyz vybehne takovyto clanek v novinach a zase se probiraji emise shora zdola, tak jsem rad, ze si sednu do sveho UAZe, poradne to vohulim a jedu se project...

    Komentář ze dne: 29.09.2015 17:11:13     Reagovat
    Autor: jízlivec - jízlivec
    Titulek:Lidičky, já jsem zcela jistě blbej...
    Já ze strany VW žádný podvod/trik/fake nevidím...
    Ten test je naprosto přesně definovaný normou do posledního detailu - a ty motory ten test spolehlivě splní...
    Leda že by - počkat - leda že by byl podvodným trikem sám ten testovací cyklus, ale to snad ani není možné...

     
    Komentář ze dne: 29.09.2015 22:14:05     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: Lidičky, já jsem zcela jistě blbej...
    Už sám stav, kdy testovací cyklus je tak odlišný od reálného provozu, že je možno v něm nechat ten motor zhoršit a v praxi to nikomu nevadí, ukazuje, jak daleko je ten test od reality.

     
    Komentář ze dne: 29.09.2015 22:15:28     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Lidičky, já jsem zcela jistě blbej...
    Tak snad ale tak naivní, aby se domníval, že tyhle testy mají cokoli sebeméně společného s reálným provozem, snad nebyl nikdy nikdo, ne?

    Komentář ze dne: 30.09.2015 12:10:29     Reagovat
    Autor: Jan_Rosak - Jan_Rosak
    Titulek:jaký má asi ten eko motor vlastnosti?
    Mě by docela zajímalo, kolik by pak udávali výkon a kroutící moment, kdyby to ten motor měl udělat s tamtěma emisema ;-)
    Jinak je takové veřejné tajemství, že podobný hack má nebo měla skoro každá automobilka, ve VW nic světoborného nevymysleli, prostě se jen inspirovali řešením u konkurence - poměr cena / výkon je ideální. Blbé je, že se přiznali. Kam se ten absurdní hon na čarodějnice až dotáhne, to su zvědavej.

    Komentář ze dne: 30.09.2015 13:23:31     Reagovat
    Autor: hbrcko - hbrcko
    Titulek:hysterie pokracuje
    Je to opravdu smutne, masaz ale pokracuje

    http://byznys.ihned.cz/c1-64674980-v-cesku-je-148-tisic-aut-koncernu-volkswagen-ktera- obchazi-emise-rekl-tok


    Komentář ze dne: 01.10.2015 08:13:13     Reagovat
    Autor: Bob - Bob
    Titulek:Zateplení
    Myslíte, že se vám zateplení finančně vyplatí? Dělám tak trochu v oboru a jsem přesvědčen, že ne. Tedy pokud se to udělá správně a ze správných materiálů, čímž nemyslím např. polystyren 5cm a 10kg/m3. Pominu zvýšení komfortu v létě, to nemá s financemi co dělat.

     
    Komentář ze dne: 02.10.2015 12:07:09     Reagovat
    Autor: hbrcko - hbrcko
    Titulek:Re: Zateplení
    Rockwool 10cm. Uspora prumerne kolem 20% na topnou sezonu. Je ale pravda, ze jsme vymenili i okna a dali digitalni termostaticke ventily s casovanim a to take cosi usetrilo. Premyslim jeste o rekuperaci pri vetrani, ale nelibi se mi nabidka. Ano v lete je to vyrazne poznat hlavne v mistnosti s okny na zapad

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.