|
ze vlada firem uz tady davno je - jmenujme napr. CzechRadar a jeho zakazku na zakon o obecni policii, autorsky zakon na zakazku OSA apod. V principu je mi jedno jestli mne oskubava stat nebo firma, obavam se ale ze vliv ABL se krapet demonizuje. Resp. co je to proti Langerove reforme policie, z ktere se tenhle aparat bude vzpamatovavat peknych par let (vida, dalsi zakon na zakazku).
O justici zlikvidovane stejnym zpusobem hned zkraje devadesatych let nemluve. Takze nemalujte certa na zed kdyz jich kolem vas pobiha pruvod ;-)
|
|
|
Na CzechRadar zapomeňte, to jsou jen takový malý hovínka. Co takhle ČEZ?
|
|
|
Mozna mi neco uniklo, ale jaky je problem s CEZem?
A jeste k tomu, se kterym presne?
|
|
|
kolega ma zrejme na mysli (z tech cerstvejsich) aktualne propirany solarni zakon. A ma samozrejme pravdu.
|
|
|
Problém je hlavně v tom, že obsah pojmu "firma" v takovémto kontextu není moc jasný. Co třeba Česká pošta, je to firma?
Jakkoli ve většině běžných debat by to bylo nesmyslné zúžení, speciálně a konkrétně v takovýchto kontextech bych vřele doporučoval striktně omezit pojem "firma" pouze na ty právnické osoby, jež nemají naprosto nic a nijak společného se státem.
Neučiníme-li tak totiž, stanou se formulace typu "vláda firem" ukrutně matoucími.
|
|
|
a jak je daleko doba kdy si prvni firma koupi svuj prvni stat? Treba Pakistan-Matsushita, abych pouzil literarne proprany priklad :-)
|
|
|
To jsou zase nějaké libertarianistické změny definic, což? Firmy samozřejmě do státní správy prorůstají a ovlivňují ji, a to odjakživa. Jednoduše proto, aby si zajistily svůj podíl na moci, přiohnuly si pravidla na svoji stranu a získaly více peněz (a potopily konkurenty). To je zcela přirosené a z hlediska přírodního výběru fpořádku.
|
|
|
Pokud se peníze v podobě státních zakázek doslova válí po zemi, těžko dávat za vinu firmám, že se pro ně sehnou.
|
|
|
No, sehnou. To je velký eufemismus. Oni je tam prostřednictvím uplacených politiků nechají naházet, a navíc jen do jejich ohrádky.
|
|
|
Ano. A to se děje jenom díky existenci státu. Stát má prostředky - násilné - jak z občana vytahat peníze které pak hází do ohrádky. Bez státu by se taková firma musela o peníze občana ucházet přímo, a občan by vždy měl možnost volit peněženkou.
|
|
|
Jenže nějaká obdoba státu existovala vždy a bude existovat vždy. Obdobně táké tyto mechanismy.
|
|
|
Toto tvrzení je prokazatelně lživé (a protipříklady jsme jen na tomto webu citovali již mnoho a mnoho a mnohokrát).
|
|
|
Problém je s nestabilitou nestátních úvarů - přisere se nějaký stát a je po svobodě. V tomto má předřečník pravdu - nějaký hodně důkladně sešměrovaný minimální stát je nezbytný čistě jen jako obrana proti státům ostatním.
|
|
|
Excelentním příkladem toho, jak to skvěle funguje, je právě ČR, že?
|
|
|
myslím, že ČR není zrovna příkladem hodně sešněrovaného minimalistického státu...
|
|
|
Čím silnější stát, tím lepší ochrana, nespa?
|
|
|
|
Bezpochyby, silnější se ovšem nevylučuje s minimalistický.
Nebýt ČR tak české země jsou částečně v Německu, částečně v Rakousku a částečně v Polsku:-) Svobodné bezstátí by přestalo existovat po "humanitárním" zásahu z vnějšku, že se drží Somálsko neznamená, že by se udržel takový útvar na tomto území, dokonce ani "divoký" západ se neudržel a to byly prostředky státu mizivé a prostory téměř nekonečné ve srovnání se současností (a naším případem).
S ideální možností, že by neexistoval žádný stát ani zde ani okolo počítat nemohu. Ono se nedá počítat ani s omezením našeho státu, tady bude i udržení současného stavu optimistická varianta:-(
|
|
|
pár posledních let si říkám, jestli by to skutečně byla taková škoda, být východní částí Německa nebo severním Rakouskem. a ta síla českého státu se projevila vlastně kdy ? při kapitulaci před Hitlerem asi ne. při 68 také ne. tehdy, když socialismus v ČSSR končil mezi těmi posledními...? spíš to vypadá, že český stát je silný hlavně směrem dovnitř, když jde o to zpacifikovat své vlastní obyvatele, směrem ven je pořád tendence někomu líbat nohy...a ono to snad ani většinové společnosti nevadí.
občas si se svým občanstvím připadám jak Neo, když uvíznul na té zastávce metra a ocitl se mimo mísu.
|
|
|
Přečtěte si historickou fikci Jana Drnka "Druhý dech habsburské monarchie". Opravdu vřele doporučuji, z dlouhé řady důvodů (kromě jiného je to i výtečná zábava).
|
|
|
|
|
Co by se stalo. Centralni rohodovaci pravomoc by se presunula jinam a jakakoli depresni faze hospodarskeho cyklu by znamenala destabilizaci spolecenskou s intenci "za to muzou voni, pojdme si o sobe rozhodovat sami", jakoz i "bez tech chudsich by nam bylo lip, protoze k nim proudi nase penize". Kulturu a pocity (ne)soudrznosti, byt mame hodne spolecneho, prosim nezanedbavejme.
Rozpad Ceskoslovenska budiz prikladem.
|
|
|
Vámi zmíněná ohavná forma národovectví ovšem nemá s "kulturou" co dělat; jeť naopak extrémně nekulturní.
|
|
|
Veci muzeme nazvat ohavnymi, cimz arci neprestanou existovat.
"Kultura" sensu OCS neni pojmem neutralnim, lec hodnoticim; tedy tuto interpretaci shledavam ohavnou, neb mi prilis pripomina nekdejsi PKS a jejich kulturträgry s jejich boji kuprikladu proti dlouhym vlasum a jinym, prece, to kazdy vi, nekulturnim* vystrelkum.
___
* Kultura sensu OCS. Bohuzel.
|
|
|
to je jen takový občasný povzdech, po nějakém obzvláště hustonárodoveckém zážitku, např.po volbách, jinak se touto hypotetickou záležitostí vůbec nehodlám zabývat a nějak ji pitvat.
a kultura...víte, znamenitý příklad je Kocáb. kdysi hudební genius a vizionář, dnes nenáviděný asitunelář a podivný přítel podivných menšin. famozní Pavlíček píše muzikály, Basiková a Střihavka v nich pějí tklivé, dobře prodejné písně...a Mahlera či jiné klasické velikány lze poslouchat bez ohledu na státní příslušnost. prostě i v oblasti kultury mně blízké Neo uvízl ve stanici metra. a lidový folklor mi způsobuje amputaci nehtů, takže oživení tradice tanců v krojích a bujarého výskání se vyhýbám, jak mohu. Sklep je fuč a Štaindler točí reklamy. A tak dále.
rozpad ČSFR jen ukázal "soudržnost" dvou tak blízkých si národů. blbější a méně pochopitelný rozpad nějaké federace si nějak nemohu momentálně vybavit.
|
|
|
(Dvou národů? Nebyl to náhodou vše jeden národ, národ československý? :) Čímž chci říct, že hovořit o "národu" je medle volovina v kontextu téměř libovolném, v tomto pak zcela jistě.)
|
|
|
tak když dojde na lámání chleba, jediné, na čem záleží, je kolik je chlapců, kolik dívek a jestli se budou mít rádi, i když si třeba úplně přesně nerozumí...
i díky sledování Teorie velkého třesku se pomalu začínám orientovat, jak to ti programátoři vlastně mají...
|
|
|
K poslední větě snad jen to, že si naopak nedovedu představit slušnější a pochopitelnějíš rozpad nějaké federace... Ten stát si o to říkal od samého začátku a tak dlouho vydržel v podstatě jen kvůli náckům a komoušům, kteří vždy ve správnou chvíli odvedli pozornost tím, že vyrobili ještě větší průser, než jakým byla samotná existence ČSR...
|
|
|
On ostatně ani tak dlouho nevydržel celý, že -- viz Zabranou Ukrajinu.
|
|
|
to bude ten klíčový faktor - zásadní rozdíl mezi choutkami státu a choutkami lidí,kteří v něm žijí :o)
na vojně jsem uzavřel několik velmi dobrých přátelství s kolegy ze Slovenska a z tohoto mého osobního pohledu to nemělo logiku. to samozřejmě nevylučuje zcela odlišné osobní postoje jiných spoluopčanů. které dlabu.
|
|
|
Ono snad přátelství nějak souvisí či by souviset mělo s nějakými státy a jejich hranicemi? Jak? Proč?
|
|
|
pravda, převážně nesouvisí. ale nelze úplně vymáznout spřízněnost rodného jazyka, neb v Evropě už nikdo jiný nezbyl, kdo by mluvil podobně. pravda, ještě v Transylvánských Alpách jedna Bohem zapomenutá víska.
|
|
|
pravda, převážně nesouvisí. ale nelze úplně vymáznout spřízněnost rodného jazyka, neb v Evropě už nikdo jiný nezbyl, kdo by mluvil podobně. pravda, ještě v Transylvánských Alpách jedna Bohem zapomenutá víska.
|
|
|
|
1993 - Demolition Man / Dr. Raymond Cocteau / San Angeles
2013 - VV / Vít Bárta a další / EU
|
|
|
Žádná vláda firem tu není. Vládne stát, ale jeho úředníky může zkorumpovat každý, kdo má co nabídnout nebo čím pohrozit - tedy i firmy.
|
|
|
Hlavně firmy. Prostý občan nemá zdroje.
|
|
|
Prostý občan se může sdružit do nátlakové skupiny. K tomu větších zdrojů netřeba - viz cyklolobby. A pokud taková nátlaková skupina získá jistou sílu a "slávu" budou i zdroje.
|
|
|
Tak jistě. Vznikne dostatečná koncentrace peněz a moci, z tohoto pohledu obdoba firmy. Jenže firem je více než takovýchto sdružení, ev. politických stran.
|
|
|
Ne, vznikne obdoba státu.
|
|
|
|
Logicky. Věci vypadají tak jak vypadají proto, že jde o výsledek nějakých tlaků, které je většinou tlačí do nejstabilnějšího bodu. Vzhledem k tomu, že tlaků bývá povícero a jejcih intenzita se v čase často mění, není tento "stabilní bod" až tak stabilní a posouvá se. Většina rovnováh je víceméně dynamická.
Zjednodušeně - stát tu není jako nějaké shora dané zlo - stát tu je na základě nějakých výslednic sil. Pokud se významně nezmění zdroje těchto sil, bude se mít situace tendenci vracet do +- podobného bodu.
|
|
|
Cyklolobby neco relevantniho prosadila? Nenechte se vysmat.
Pokud narazite na nejake dotacni programy, podivejte se, kam ty penize tecou. A jestli se pri tom nekdo opravdu o cyklisty zajima.
|
|
|
Ale tak máme tu greenpiss a všelijaké ty zelené aktivisty "ikdybytomělozachránitjedenživot", co řádí v evropském parlamentu, což v dohledné době povede například ke zdražení potravin, pokud národní vlády to jejich debilní nařízení a směrnici o používání látek na ochranu rostlin nějak šikovně neojebou. O čemž pochybuji.
|
|
|
Zmalované křižovatky, zabrané jízdní pruhy, nové dopravní značky, důležité cyklotrasy zarůstající travou si tedy prosadil kdo?
|
|
|
No ty, co brali dotace, ne? Nemyslíte snad, že jim šlo o lidi, co jezdí na kole, proboha?
|
|
|
Nechce se mi to hledat, ale do nějaké diskuse zde jsem dával příklad napojení pražské cyklokomise na dotační cecek (projekty, realizace). Tedy ti co vymýšleli a rozhodovali, zároveň i pobírali. Zda jim šlo více o bratry cyklisty nebo o peníze, je otázka.
|
|
|
Ruka ruku meje, imho. V tomto případě. Ono to tak bejvá poměrně často, že firmy (a další zájmová uskupení) využijí ke svým cílům nějakou aktivistickou skupinku jako užitečné blby. Adekvátně Tlemelín a Jihočeské kafky (horní rakousy), Ne základnám (zřejmě ruská vlivová skupiny, co tu neche radar), zákaz pěstování naprosté většiny GMO a greenpis (netarifní omezení dovozu, získání časového náskoku pro dohnání USA evropskými firmami u téhle technologie, které ale začalo žít vlastním životem a obrátilo se proti svým tvůrcům et cetera, at nausea)
|
|
|
auto*mat, oživení a pražské šlapky nejsou příjemci dotací a grantů? tak se podívej na jejich výroční zprávy. žijou z toho a vynalézají problémy, aby pár z nich nemuselo pracovat. zbytek jsou užiteční idioti.
|
|
|
Vsichni pochopili, ze rec sla o dotacich na budovani nesmyslnych staveb, ktere jsou oproti grantum pro NGO radove jinde. O tom tato debata sla. Vsichni to pochopili. Ty nechces. Bavi te byt trollem?
|
|
|
seš z prahy a zároveň víš kulový o tom, co ti provádějí tebou volení radní pod nosem. radši se potichu styď...
|
|
|
Cece, a ty vis, koho jsem volil?
Prave v Pze je pruser, ze clovek ma holt skoro az chut jit nekam do NGO, kdyz vidi to mlaskani u koryt, at voli, koho chce. Ze se u koryt zere, to se da cekat; ale v Pze je navic to mlaskani... Smejou se nam do ksichtu, delaj dlouhej nos, a co zmuzem.
Vy v Brne sednete na dvoukolku, date si pizzu a kolu v miste 80 km od centra a jste stastni. Mne to nestaci.
Prosim, nediv se tem prazskym NGO. To zoufalstvi se tu da krajet. Holt nemaj vsichni koule jak naplavy z Cernosic; klobouk dolu pred nima.
Smej se prazskym NGO, jak libo. Kdyz dokazou v hodine dvanacty zabranit jednotlivym zverstvum (a to dokazou, pac to dokazaly), nemuzu jim mit za zly jejich idealismus.
A jsou mi sympaticky, i kdyby jejich predsedove jezdili po magistrale na vecernickovsky jednokolce, cimz by o minutu zbrzdili sedesat chlapu s velkym Ch, co prave vezou zenu do porodnice a rozpoznali posledni kontrakce (bezny obraz na nedelni Legerce, to vi kazdy).
A se z toho treba poser.
|
|
|
Ty vaše NGO mlaskají u stejného koryta. Dohledejte si, kdo ta různá oživení a automaty podporuje.
O jakých zvěrstvech to ráčíte mluvit?
|
|
|
je mi jedno, koho jsi volil. pokud by tě zajímal můj názor, tak mi připadáš jako člověk, který k volbám vůbec nechodí, ale stěžuje si furt 8o)
NGO jsou podporovány těmi, kdo mlaskají nejvíc, aby pro ně vytvářely příznivý mediální obraz...a může to být třeba i to, že v Praze nemohou žít kočárky, cyklisti a ostatní obyvatelé iluzorního, růžového světa bez těch zlých aut a manažerů, kteří s nimi jezdí.
Brno není tak velké, aby bylo možno dát si "v Brně pizzu a colu 80 km od centra" ani Praha taková naní. Istanbul už ano. Ten má ale 12.350.000 lidí.
Máš pravdu - nedivím se těm pražským NGO, protože jejich styl života je jediným pohodlným pro lidi, kteří nic neumí, ale mají svůj hlas, aby mohli křičet to, co jim někdo jiný řekne aby křičeli.
V hodině dvanácté zastavit zvěrstva? a která? obchvat prahy?
Neposeru se z toho, že jsi ovlivnitelný trouba, který si nechá oči namydlit tím, co mu kdo předhodí a řekne mu o tom, že je to správné/je to zvěrstvo.
Na cáklý nervy...ZZR vs. podotek - 0:1
8o)
|
|
|
Kdyz ty cyklotrasy zarustaji travou, cyklisti to asi nebyli, ze?
A jen sebevrah vyuziva cyklopruhy na frekventovanych ulicich, kdyz soubezne s nimi jsou mensi a klidne.
|
|
|
Nazývat je cyklisty by asi opravdu bylo nesprávné. Co třeba cyklofanatici?
Znovu a posté. Zjistěte si, kdo stál třeba za projektem Vršovické v Praze.
|
|
|
Projekt Vršovické - V Olšinách je v pořádku.
Někde je jen "cyklopiktogram", většinou kde nebyly dva pruhy. Tam kde byl 1 a 1/2 pruhu (1/2, protože v druhém se parkovalo) je jeden pruh a nově cyklopruh.
Újma pro motoristu žádná. Dvě auta se dam vedle sebe nevešla ani před tím. Před křižovatkou je cyklopruh zrušen a nahrazen koridorem (tj. jen "informační" značkou).
Úseky, kde byl zrušen druhý pruh na úkor cyklopruhu zlomkem celé trasy.
Křižovatky jsou vyřešeny piktogrami nebo vůbec a někde nejsou ani "chlívky" pro cyklisty. Takže z pohledu "Cyklofanatika" jde o typickou polovičatou práci.
V ulici V Olšinách, kde byla vybudována v minulosti na základě již dávno mrtvých dopravních plánů "čtyřproudá magistrála" byly sice pruhy dva a teď je jeden. Nicméně došlo k vybudování parkovacího pruhu, protože místa k parkování je v okolních 50 let starých sídlištích málo. Navíc se díky tomu zklidnil provoz a spolu s vybudováním nové křižovatky Úvalská - V Olšinách také ubyla nehodovost.
A douška na závěr. Cyklostezky staví Magistrát (tj. kraj) na "svých" silnicích což je důvod proč cyklostezky nejsou ve vedlejších silnicích (Magnitogorská, Přípotoční atd...), které světe div se patří městské části (tj. obci). Tyhle boční ulice už mají svůj dopravní režim nastavený. Mimo jiné jsou tam jednosměrky. To by sice šlo vyřešit, jenže umístit značku povolující protisměrný provoz cyklistů není v našich podmínkách tak snadné.
|
|
|
Z vašeho pohledu. Zvláštní je, že s řešením není spokojeno i dost cyklistů.
"Před tím" se tam dvě auta vešla. Pamatuji, že tam žádné parkování povoleno nebylo a pro jízdu se užívaly oba pruhy. Křižovatku Úvalská - V olšinách už také nějakou dobu pamatuji. Zklidnil provoz - vám se zdál neklidný?
A na závěr. Je mi lhostejno, zda cyklostezka/cyklokoridor cyklistům vyhovuje. Řeč šla o tom, kdo to projektoval a zda má vazby i na toho, kdo to celé vymyslel. Tedy jmenovitě jistý pan CACH, jinak také člen Komise RHMP pro cyklistickou dopravu.
|
|
|
Clen komise pro cyklistickou dopravu = cyklista?
Uuuuu!
|
|
|
Děláte to schválně, nebo vás k tomu někdo navádí? Pochopitelně, že člen komise nemusí být cyklista. Ale jmenovaný pán je nejen člen komise, ale i (velmi) aktivní cyklista. Tak aktivní, že při Bártově cyklovyjížďce mu dělal průvodce (pro snazší pochopení - oba jeli na kole). Ostatně na webu lze nalézt množství fotografií tohoto pána s jízdním kolem.
|
|
|
Viděl jsem v Praze několik ulic, kde se jezdilo ve dvou pruzích a poté se v jednom jezdilo a v jednom parkovalo. Bylo to dlouho před nakreslením "cyklistických" piktogramů. Využití "zbytkové šířky" jakoby pro cyklisty bylo nejspíš použito v rámci volební kampaně - zakrátko po pomalování ulic se objevily plakáty oznamující, kolik že tisíc km cyklostezek a cyklotras ODS občanům nadělila.
O spokojenosti se tam nepsalo nic, pamatuji si to.
|
|
|
|
Podívejte celá "cyklotrasa" je výsledkem kompromisů. Žádné úpravy křižovatek, žádné zásahy do parkovacích míst a chodníků. Zkuste si to projet na kole a cyklostezka vás vždycky vrhne do nejnebezpečnějších úseků (křižovatky). Raději bych viděl tu bezpečnou křižovatku než ten cyklopruh.
Na Vršovické jsou dva úseky kde byly původně dva jízdní pruhy. Otakarova - nádr. Vršovice a úsek před radnicí Prahy 10.
V Olšinách. Ano, byl tam úsek cca 1 km ve dvou pruzích. Netuším proč to řidiče nutilo se tam předjíždět a překračovat povolenou rychlost.
|
|
|
Tedy je to paskvil, který tam vůbec nemusel být řešen. Maximálně tak zanesením do map a na lampy dát značku s číslem cyklotrasy.
Možná překračovali rychlost, protože jde o velmi přehledný úsek, kdy jak jízdní pruhy, tak chodníky jsou odděleny travnatým pásem a vidět je od křižovatky ke křižovatce.
|
|
|
"Maximálně tak zanesením do map a na lampy dát značku s číslem cyklotrasy"
Tak tenhle "level" už má Praha snad za sebou. Tohle byla první etapa cyklistické infrastruktury. Teď se zase všude kde je to možné malují cyklopruhy :-)
Paskvil- Kompromis, Lepší než nic, nazvěte to jak chcete.
V Olšinách:
Tímto řešením se zabilo víc much jednou ranou. Zvýšil se počet parkovacích míst. Postavila se cyklostezka. Přechody pro chodce nyní splňují normy a zpomalil se provoz. Klady převažují nad zápory.
|
|
|
Nechám. Ano, myslím, že něco prosadila. Ale jestli chcete jiný příklad nátlakové skupiny, tak odbory.
|
|
|
Já myslím, že ty nepoužívané cyklostezky za sto mega apod. jsou účelně vynaložené peníze. Jak říkám, jsou věci které jsou a nejsou vidět.
Například ta dálnice na venčení pejsků ve Vysočanech cykloaktivisty velmi poškodila a hodně lidí se začalo zamýšlet nad tím, zda jsou jejich požadavky přiměřené a zda chceme z veřejných peněz financovat výstavbu infrastruktury, která se používá čtyři měsíce v roce a ještě navíc sporadicky. Paradoxní bylo, že s tím ty zmrdi neměli nic společnýho, to je čistě magistrátní práce.
Teď si představme, že někdo najme agenturu, aby zdiskreditovala Auto*Mat tak, aby to nadělalo stejnou paseku jako cyklohighway ve Vysočanech. Co na ně najít? Drogy ne, možná travička, to nikoho nezajímá. Milenky? Nemají, protože jim nestojí. Korupce? Je zajímá jen kolo. To by stálo ranec ze soukromé kapsy. Tady se to zaplatilo z veřejného rozpočtu. Každý Čech na to dal desetikorunu, to je přece prima.
|
|
|
Co je na tom paradoxniho?
Kuci, slibili sme jim ty ztezky, ne, je to jakoze eko, ne, udelame spolu byznys a napisem barochovi, vono to bude dobry. Par micu hodime do Nadace, voni si to rozdelej.
Co este? Jo treba teplovody. Ty ale az za rok, zejo. Az se v novinach bude psat, ze bude velka zima kvuliva vytezeni lozisek. Hele, ja pak brnknu tomu Barochovi, von je vosvedcenej. Par micu hodime do Nadace, voni si to rozdelej.
|
|
|
Apropo. Vzpomínáte si ještě na opravu Rašínova nábřeží ? Po rekonstrukci byla otevřena cyklostezka a hned se zjistilo, že se po té dlažbě prostě nedá jezdit. A to pomalu ani s horským kolem.
Pak dejte úředníkovi nějaké peníze ....
|
|
|
Tak tu dlažbu bych chtěl vidět... po pravdě řečeno, kromě ostrých hran a vysloveně schodů si nedovedu představit, jakou dlažbu MTB nezkousne. Nebyl by popis či obrázek?
|
|
|
|
Díky. Co je však nesjízdného na té dlažbě okolo těch pásů jsem nezachápal (máme ve městě několik dlážděných úseků, vesměs horší kvality a i trekové kolo je bere bez problémů).
|
|
|
Na horském kole se to dá, i když to není moc příjemné svezení, na silničním bych to jet nechtěl.
Myšlenka je spíš ta, že tam byla zbudována oficiální cyklostezka, po které se nedá jet. Pásy jsou moc úzké, při předjíždění musí člověk nutně sjet, další problém je, že se ta cyklostezka prolíná s místem, kde jsou v hezkém počasí návaly lidí. Dal jsem tu trasu několikrát a nikdy se mi nepodařilo ujet alespoň sto metrů souvisle na tom pruhu. Každou chvíli jsem musel sjet a někoho objíždět.
Projekt na hovno a kdyby se nedělal, hovno by se stalo.
|
|
|
Tak tento popis mi situaci osvětlil dokonale (nejsem odtud, takže např. problém s návaly lidí mě nenapadnul).
|
|
|
Já už to máááám!
To je nejnovější vynález motoristů pro ocyklený - trenažér pro jízdu za sebou.
Hele, jak jim to jde....a pak, že to nejde. Tak proč by to nešlo i na silnici, ne?
8o)
|
|
|
Sranda je že ten "trenažér" tam byl zbudován až dodatečně. Aspoň něco :-)
|
|
|
http://doprava.praha-mesto.cz/(vtzg2e55koxhng45jwpmiy55)/default.aspx?id=74777&ido=7693& sh=1072740632
|
|
|
Obávám se že jseš na omylu. Nejde o sílu a slávu, ale o to jak se tvůj "proud" a "směr" bude hodit etablishmentu a jeho upevňování moci.
Zamysli se nad tím, kdo skutečně nakonec získá zdroje, jestli nátlaková skupina s cílem zamontovat do každého automobilu GPS a jednou měsíčně si nechat vyjet a zaplatit pokuty za rychlou jízdu, a špatné parkování. Nebo skupina, která bude prosazovat vyšší tresty pro viníky dopravních nehod, kteří v souvislosti se zaviněním nehody zásadně porušili pravidla silničního provozu. a zároveň bude prosazovat méně drakonický "preventivní" bodový systém, který situaci na silnicích spíše zhoršuje.
|
|
|
Tomu se neříká vláda firem ale korporátní fašismus. A ano, je tu už dávno. Mimochodem, všiml jsem si, že se zcela změnila definice fašismu na wikipedii. Ta původní, zcela přehledená a strukturovaná do několika bodů - typických rysů fašismu - zřejmě vyvolávala přílišné asociace se současnou EU.
|
|
|
Mezi kterou a kterou versí, a myslíte českou nebo anglickou wiki? Docela bych se podíval, kdo a jak přesně to změnili (historie jim tam funguje docela dobře), ale abych to zkoumal celé, na to je těch versí kapku mnoho...
|
|
|
cs.wikipedia.org/wiki/Fašismus
Tady je to, na české wiki. Před časem jsem se tam díval kvůli nějaké debatě zde a dnes znovu. Tehdy jsem to ještě ukazoval známému, aby to porovnal, kolik z uvedených charakteristik fašismu pasuje na dnešní EU.
Dnes je tam něco úplně jiného.
|
|
|
|
To mi pripomina nekoncici debatu o definici vychodni Evropy. Na anglicke wiki trefne pisou, ze:
The term is highly context-dependent and even volatile, as there are "almost as many definitions of Eastern Europe as there are scholars of the region".[1] A related UN paper adds that "every assessment of spatial identities is essentially a social and cultural construct"
Podobne to bude i s fasizmem.
|
|
|
Ano, tak to je s kazdym terminem. Pomer mezi oznacovanym a oznacujicim je socialni konstrukt a dohoda; jake prekvapeni, ze to nevzniklo od Boha nebo nevyrasilo zjara z ornice. Mnozi mozna pochopi, ze socialnim konstruktem jsou veskera slova, eo ipso veskere myslenkove kategorie, eo ipso treba i umela disjunkce "panna-orel". Je to normalni, je to prirozene, je to pro mnoho hlupaku neprijatelne a prekvapive.
|
|
|
Tak tak, některé hlupáky překvapuje dokonce i to, když někdo onen sociální konstrukt kritisuje, nedej Bože konstruuje.
|
|
|
Taky se da kritisovat pocasi, asi se stejnym uspechem.
Dnes bylo obzvlaste kritisovatelne, neni-liz pravda?
(Keywords pro pana roota: deskripce, preskripce, konstituce.)
|
|
|
Počasí není sociálním konstruktem, nicméně zakritisovat si jej Vám nikdo nemůže bránit.
|
|
|
Ano, je to asi tak stejne posetile.
|
|
|
Pro jistotu se raději zeptám: míníte tím, že kritisovat definici fašismu je stejně pošetilé jako kritisovat počasí?
|
|
|
Eh, jistě, hloupá a nadbytečná otázka, neboť je nabíledni, že jinak to míněno být nemohlo, z čehož je patrno, že jste - dohlédnuv marnosti a pošetilosti veškerého pinožení člověčího - převeliký mudrc.
|
|
|
The term is highly context-dependent and even volatile ... Podobne to bude i s fasizmem
S "fasizmem" možná, ať již to znamená cokoli; pojem "fašismus" naproti tomu sice zajisté je "sociálním konstruktem", jak v medle zcela zbytečné odbočce debaty správně dovozuje pan Podotek, leč jeho význam na kontextu závisí jen velmi málo: jeť poměrně přesně definován, ve srovnání s řadou jiných.
Kupříkladu níže zmíněný pojem "počasí" je nesrovnatelně vágnější, nežli "fašismus".
Na rozdíl od něj však do interpretace pojmu "fašismus" vstupuje ideologická snaha bolševiků všeho druhu "dokázat", že oni jsou daleko lepší, než fašisté (pravý opak je pravdou, mimochodem): za tímto účelem vytvářejí blábolivé newspeaky, v nichž se snaží uvádět fašismus a nacismus jako bezmála synonymní pojmy, či v nichž postulují fašismus (a dokonce i nacismus!) jako směry pravicové.
Zde již ovšem nejde o běžný vývoj obsahu pojmů a o běžnou volnost jejich výkladu, nýbrž o prachsprostý ideologicky cílený a poměrně svinský newspeak.
K témuž tématu vizte prosím také zde: www.dfens-cz.com/komentare.php?akce=fullview&cisloclanku=2010011801& lstkom=275851#kom275864.
|
|
|
Hlavně že tam nacpali nacismus, který tam absolutně nemá co dělat (snad vyjma té původní zmínky o inspiraci, jež je vcelku akceptovatelná). Ach jo :(
|
|
Nestacim se divit, jaky rouhacsky clanek tu zase vidim. Copak D-Fens ty prispevky pred zverejnenim ani necte?
Uz jednou pochopte, ze pan Barta je SOUKROMY PODNIKATEL. A to dokonce USPESNY podnikatel, ktery vydelal penize obchodovanim s jinymi SOUKROMYMI spolecnostmi, nikoliv na statnich zakazkach. To AUTOMATICKY znamena, ze uz ma nahrabano dost a tudiz je DOKONALE odolny proti korupci.
Ctu tenhle web uz dost dlouho, ale porad nechapu ten sileny dvoji metr tady. Normalne jsou podnikatele a korporace povazovani za andely a spasu sveta. Ale neplati to pro urcitou skupinu, kteri jsou automaticky zmrdi. Kdo patri do ktere skupiny je nemozne predem vedet. Pravidla pro toto skatulkovani IMO zdejsi core urcuje zcela arbitrarne. Jen za posledni tyden z diskuzi:
-Barta: zmrd
-2222 vinik nehody: jasna obet medii
-poskozeny ridic fmedu: kokotsky dodrzovac, zaslouzil si to
-pan Lacina: podle (zde D-Fensem roztrhaneho) videa jasne nevinny, navic obet medii
-poskozena ridicka: pica v Mazde
Ale hlavni vec, ze ti sami lide adoruji Klause, protoze ma udajne dlouhodobe dobrou konzistenci stolice. Hmm... nebo konzistenci nazoru? Musite me omluvit, v jeho pripade se mi to porad plete. Kazdopadne chci rict, ze kvuli tomu adoruji Klause, ale sami se jeho prikladem neridi. Toz asi tak.
|
|
|
Co může chtít úspěšný podnikatel, který má nahrabáno dost?
Moc. A čím víc tim líp..
|
|
|
No jo, ale co teda bylo driv? Bohati lide, kteri se rozhodli ziskat moc tak, ze si zridi a budou spravovat stat (panstvi apod.)? Nebo nejdriv byly staty jako logicka nadstavba smecky, a bohati se je jen snazi korumpovat pro ziskani moci?
Tento prosty paradox zdejsi core ale proste nechce videt a porad mele svou o tom, jak by anarchie krasne fungovala a vsichni by se k sobe chovali krasne a ohleduplne...
|
|
|
Jak říkám, jsou to pejsci co nečůraj dost vysoko. Chtěli by mít moc, ale nemají na to, tak poštěkávají na ty, co ji mají, ale nelíbí se jim jejich chování, a identifikují se s těmi, co moc mají, a líbí se jim jejich chování. Standard.
Samosřejmě by mohli vstoupit do mlýnice moci aktivně, ale tím by se provinili proti svému pohodlnému oportunismu. A navíc je to dost práce, která je specifická a na kterou každý nemá chuť.
|
|
|
Vzhledem k tomu, že se postup ve smečce nesl v ruku v ruce se zvyšováním bohatství (ať již loupením, když se Chudý Honza Rytíř (c) hnal za slávou a bohatstvím, či skrze delegovanou moc a tím pádem vyplácené poplatky/daně) a máme tu historické záznamy o šlechtě bych tipoval, že to šlo bohatství -> moc.
Mimochodem, naprostých anarchokapitalistů tu mnoho není. Většina se (co jsem si tak všiml) nachází někde mezi minarchisty a anarchokapitalisty, přičemž všichni jsou ale libertariáni v tom smyslu, že nechtějí aby jim kdokoli kafral do života z pozice moci/vychovával je. Platí tedy rovnice "sociální inženýr == zmrd" - a to zcela bez ohledu na to, odkud se onen zmrd zrekrutoval. Já v tom žádnou nekonsistenci nevidím...
|
|
|
"Platí tedy rovnice "sociální inženýr == zmrd" - a to zcela bez ohledu na to, odkud se onen zmrd zrekrutoval."
Budiz, to uznavam, ze to zde +- plati. Nejsem si teda vedom, ze by zrovna Barta (v porovnani s ostatnimi matadory) uz stihnul udelat neco, za co si oznaceni "socialni inzenyr" jednoznacne zaslouzi, ale budiz.
Ale proc je treba ridicka Mazdy automaticky pizda, prestoze je pouze obeti (dle nazoru zdejsiho core) obycejne neumyslne nehody, jake se denne stanou stovky?
|
|
|
Víc moci, víc peněz, víc ženskejch. A zvlášť pokud trpí napoleonským komplexem nebo narcisismem. :p
|
|
|
Dokud to bylo tak, jak pises, bylo to OK. Barta byl uspesny soukromy podnikatel, ktery nejspis nemel nic spolecneho se statem ( i kdyz...ale asi to bylo minimum).
Nyni ale spolecneho se statem ma, dokonce je ministr. Vzhledem k povaze jeho uspesne firmy a vzhledem k povaze ministerstev, ktere ridi (souhlasim s nazorem, ze John je loutka) to jiz neni jen uspesny podnikatel, ale zaroven clovek, ktery dostal urcitou MOC nad statem, a snazi se tuto moc zvysovat, a to misto toho, aby tomuto statu slouzil.
Tot ve strucnosti
|
|
|
Bártu nějak nemusím, ale nenalhávejme si, že předchozí osazenstvo ministerstev vnitra a obrany bylo nějak výrazně lepší...
|
|
|
Nezlobte se, ale dovolím si nesouhlasit u 2222:
pokud někdo nedokáže akceptovat že jiní dodržují byť ne třeba vždy úplně rozumné pravidlo max dovolené rychlosti a musí si vylévat agresi vybržděním, tak dle mého mínění nemá v takový okamžik co dělat za volantem (minimálně dokud nepomine jeho rudo za vočima ať už to bylo z čehokoliv).
nehájím mediální masáž kolem toho, ale napřezdržku to je: ohrozit někoho naprosto zbytečně na zdraví a majetku nemůžete ospravedlnit tím že vás někdo o pár i desítek vteřin zdrží. Seděl-li by v tom druhém medu zmr. Bárta nebo jiný zasloužilý zmr, bylo by to asi něco jiného.
|
|
|
Souhlas s 3 a 4 odstavcem.
|
|
|
"Uz jednou pochopte, ze pan Barta je SOUKROMY PODNIKATEL. A to dokonce USPESNY podnikatel, ktery vydelal penize obchodovanim s jinymi SOUKROMYMI spolecnostmi, nikoliv na statnich zakazkach. To AUTOMATICKY znamena, ze uz ma nahrabano dost a tudiz je DOKONALE odolny proti korupci."
Tedy přeloženo do češtiny chlápek zbohatne a začne dělat populistickou politiku, aby získal moc. To vše za "své" a daleko lépe a kompetentněji (protože má praxi v byznysu), než stávající politici.
Možná o tom nevíte, ale historie je takových lidí plná ;-)
|
|
|
Naprosto souhlasím Calebe. Bohužel už dlouho pozoruji, že D-Fens se stal plátkem malých zmrdů, kteří neustále brečí a naříkají jak je život špatný a kdo všechno jim vládne a obrovsky závidí velkým zmrdům ve velkých autech, že můžou malé zmrdy na dálnici alespoň probliknout.
Jejich Klausovský liberarismus končí v okamžiku, kdy by se jejich zmrdí život liberarismu trochu dotknul, žijou totiž mentálně ve smrdutém socialismu a ani o tom nevědí.
Převážná většina autorů zde na D-Fense je již v podstatě identická s autory levicovými např. na B-listech, kde taktéž jenom hořekují na poměry a kritizují kde koho ale ve skrytu duše by si to snima rádi vyměnili.
A býval to dobrý plátek. No snad se to třeba změní.
|
|
|
"býval to dobrý plátek" se tady poprvé psalo někdy kolem roku 2004 :-)
|
|
|
Obavam se ze se to bude menit uz jen k horsimu. Zmrdi zvitezili, opet.
|
|
|
Takto drsne bych to urcite nepopsal. Je asi zbytecne popirat, ze v mnoha vecech tu hluboce nesouhlasim. Ale odsoudit zdejsi core smahem jako bolsevicke zmrdy je dosti drsne. A to i presto, ze minimalne jeden z nich se zde v clanku (!) otevrene chlubil, jak v tom jeho familie za komancu "umela skvele chodit".
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010080106
Osobne si myslim, ze neni jediny, kdo ze zdejsiho core za komancu patrili mezi privilegovane (a ted si hraji na velke liberalni hrdiny a chteji cele spolecnosti kazat, jak by mela spravne zit), ale zadne dukazy pro to nemam.
|
|
|
...a nebo je to arci-zmrd, který pro to, aby měl v podnikání výhodu nad konkurencí, provedl veletoč a k porážce konkurence využil stát. Jo aha...ABL už mu nepatří. jen jeho bráchovi. to je rozdíl jak prase, který opravdu hraje roli jen u naprostých imbecilů. To bych řekl, že je daleko pravděpodobnější, než že si "úspěšný podnikatel" řekl, jdu dělat charitu, prodá firmu a jde dělat politiku, aby všem bylo líp a radostněji? Tomu věříš? Pak se odeber na nejbližší psychiatrickou ambulanci a řekni jim, že jsi viděl Kouzelnýho Dědečka, protože jako takovýhle pacient-čekatel zde teď vystupuješ.
- Bárta je zmrd - souhlasím
- p. Trebišovský aka 2222 JE oběť médií, protože on žádnou nehodu nezpůsobil, neb narazil někdo do něj a nikoli naopak.
- poškozený řidič fmedu - člověk, který nedobrzdil. komu se to nestalo a jezdí víc než kolem komína, tak na toho tahle nehoda ještě čeká.
- Lacina je vinen nehodou se škodou +/- 100.000,- a ničím jiným. Víš o tom hovno. Já informace dostal/sehnal a vím své.
- poškozená řidička - piča v mazdě - souhlasím. dodám ještě "nenažraná", "ovlivnitelná" a "úplatná".
...a nemohl jsi zapomenout na Kause. Ty vole, snad radši choď jen na Análův...pardon, Alanův denník úchyla a simuluj mu tam čtenost, aby si ji nemusel šroubopvat navrch jen sám 8o)
|
|
|
Pokud vím, tak si zde vždy za rytíře bránící každou ženu.
Proč píča? Proč úplatná? Proč nenažraná? Proč ovlivnitelná?
Víš velký kulový, lépe řečeno - velký hovno. Prudíš tady každého, že nemá informace jak to celé bylo, jak by hned všechny odsoudili atd a pak tady vyfikneš částku odškodnění, míru Lacinovo viny a ještě nazveš poškozenou píčou. No prostě klasika.
|
|
|
Jsi se někde napil bahnitý vody, ne?
Situace je taková, že někdo má informace a někdo jen dezinformace z médií. To je zatím všechno. Třeba časem něco přibude...
V každém případě se dá říci, že někdo sleduje "piráty" a někdo zase "kampaň pro utažení šroubů", která je načasována dost blbě do doby, kdy se bezpečnost na silnicích měřitelně zlepšuje...a tak je potřeba vofčany bombardovat, aby měli pocit ohrožení života pokaždé, když musí kvůli někomu zabrzdit.
|
|
|
Máš nějaké důkazy, že je Bárta takový zmrd a nebo to je jen dle hesla "dle sebe soudím tebe"?
Tím neříkám, že by to nemusela být nepravda ale posuzovat někoho dle toho jak mluví je dětinské. Stejně tak názor, že každý úspěšný podnikatel je gauner - to je názor vysoce komunistický.
V podstatě jsou to obdobné názory jako má autor článku - nemá rád Bártu a VV (neví sice vůbec proč) a články o zlých podnikatelích a zlých firmách mu v Haló Novinách zřejmě nevzali tak to sviní zde.
V předchozích článcích autor třeba vysoce zasvěceně dokazoval, že VV jsou jakási mafiánská odnož ODS která je zde jen od toho aby ODS doplnila a hrála s nima. Současný vývoj je trochu jiný a autor místo aby si sypal na hlavu popel za prokazatelné nesmysly, chrlí další myšlenkové lejna.
Je to věc vlastníka, co zde zveřejní za nesmysl. Bohužel už jen čekám na to, až tady začnou vycházet články o NWO a flotile Aštara Serana.
|
|
|
Vazne nechapu, kde se v tomhle narode bere naivita. Kazdy, kdo jde do politiky, tam jde pro moc, potazmo pro prachy. Neexistuje vyjimka. Na to dukazy nepotrebujete, zkuste kandidovat a zkuste se tam i dostat. Ja chapu, ze mate idealy, ale doporucuju vam, ve vlastnim zajmu, abyste tenhle hodne rychle zahodil. Anebo v nem zijte, ale necancejte o nutnosti neco dokazovat.
|
|
|
jsi jako bílá holubice - čistý, nevinný, důvěřivý, ale taky nijak moc chytrý.
pokud jde nějaký podnikatel do politiky, je to kvůli tomu, že mu podnikání nejde, potřeuje imunitu, popř. potřebuje informace a moc, kterýma získá náskok před konkurencí. pokud jde do politiky-dopravy majitel fízlovací agentury, může si jen bílá holubice myslet, že tak činí z lásky k bližnímu a ne, že chce vyvinout za cizí prachy sledovací systém, kterým pohodlně vysleduje kohokoliv, kdo sedne do auta a použije dálnici (dokud nebude zavedeno plošné, elektronické mýto pro všechny)
|
|
|
"- p. Trebišovský aka 2222 JE oběť médií, protože on žádnou nehodu nezpůsobil, neb narazil někdo do něj a nikoli naopak."
Podle stejne nelogiky je vinikem stretu s chodcem vzdy ridic. Ale ono to tak neni, ze?
|
|
|
tak ono už neplatí, že řidič musí dodržovat bezpečnou vzdálenost? aha, tys viděl nějakou počítačovou "simulaci" ve zprávách TV Noha a máš jasno o tom, jak to bylo...co tvrdí druhá strana je ti potom fuk, soudruhu, protože je to přece jen sprostý podezřelý, že?
z tvejch názorů je hanba i blejt!
|
|
|
Musim vam podekovat, ze jste mi spolu s odpovedi stanovil i diagnozu, nicmene zkusime se na to nejdriv podivat blizeji. Tak pan 2222 zadnou nehodu nezpusobil, protoze to rekl v televizi. Navic je dotycny SOUKROMY podnikatel, a jak jsem zminil v prvnim prispevku, to jsou vsichni andele, takze by v TV urcite nelhal. No, ale potom taky urcite nelhal o te VIP znacce - chudak v TV vykladal, jaka je ta znacka peklo. Ze o ni vubec nestal, ale ze mu ji sehnal spravce firemniho autoparku jako pozornost, tak ze si ji teda vzal. Samozrejme, ze coby pouhy ubohy MAJITEL te firmy proste NEMOHL prikazat svemu podrizenemu, aby mu sehnal jinou. Radeji dal snasel to peklo v aute s 2222 znackou. Jo, kdyz je clovek ve firemni hierarchii tak nizko, tak musi leccos prekousnout... tak tomu zrejme verite taky, ze? A ze policajti (ktere jinak povazujete za neschopna hovada) to na pana 2222 od zacatku usili, tomu verite taky? Prece to musi byt pravda, protoze on je soukromy podnikatel (= andel) a takovi prece nelzou. No, tak mam takovy pocit, ze se v te psychiatricke ambulacni nakonec potkame.
Mimochodem, firma pana 2222 vydelava na STATNICH stavebnich zakazkach. Jaktoze to teda neni AUTOMATICKY zmrd, kdyz se spini (ci dokonce kolaboruje!) s tim hnusnym statem?
Jo a tim poslednim odstavcem jste tomu opravdu nasadil korunu, takovej majstrstyk se hned tak nevidi. Me vytykate moji animozitu k Narcisovi, a jako argument pouzijete svoji animozitu k Aleffovi. No to je asi to stejne, jako kdyby heroinova smazka vycitala alkoholikovi, ze je zavislak...
|
|
|
- není zač
- pokud někomu nabourají kufr, býval viníkem spíše ten s rozbitým chladičem. ale to asi nepamatuješ. ovečky nemají dlouhou paměť
- pokud vím, tak se obě výpovědi nijak moc neliší. Trebišovský říká, že dobržďoval za autem a ten druhý "fmedu" tvrdí, že ho předjel a náhle zabrzdil. náhlost zabrždění těžko posoudíme. navíc to není tvrzení proti tvrzení, ale Trebišovský má, na štěstí pro něj, svědka.
...kecy, plky, frustrátský hlouposti...
Developer staví pro obce malometrážní, tzv. sociání byty, protože obce nemají žádné lidi, kteří by řídili stavby. Tos nevěděl? A kde bys taky bydlel až se vystěhuješ ze čtyřicetiletýho paneláku na Jižáku?
být předpojatý k někomu, kdo má pouze jiný názor a jinak ti nic neudělal, svědčí o nejspíš nevyzrálosti osobnosti...a pro to také svědčí fakt, že Alanovi děláš morče na "úchyla deníčku" i zde, protože tě chválí a povzbuzuje. jde teda čistě o tebe ne o Spocka, kterej je mi dokonale lhostejnej...
|
|
|
Nojo, pan Čtyři Dvojky vlastně hodil tomu druhému autu jen takovou férovou kotvu, viď?
|
|
|
Aha...a jak to víš? Tys tam byl nebo to jen večer říkala televize?
|
|
|
Tak pokud vyjdeme z toho, co říká sám pan Trpišovský, musel po předjetí zabrzdit kvůli autu před sebou, ale neříká proč. Tak nevím - buď o něm nevěděl než začal předjíždět což by nesvědčilo moc o tom, jak sledoval situaci před sebou a nebo neodhadl vzdálenost při předjíždění a nacpal se mezi 2 auta. Či snad byla vzdálenost vpořádku ale auto před ním začlo brzdit? Ano, neznáme situaci a těžko říct kdo za to může, ale mě vychází, že pokud by se mezi ta 2 auta nezařadil, ke kolizi by nedošlo.
|
|
|
Se toho svýho šéfíčka se čtyřma dvojkama ka tak nezastávej lopato, nebo jsi to dostal befehlem? Hodit to před někoho a zašlápnout to je prasárna, to nevokecáš ani ty ani on. Nazdar.
|
|
|
Já nemám žádného šéfa, hřbete 8o)
Podle těchto frustrátů s htapkama bychom asi měli zakázat předjíždění plošně a bezpečná vzdálenost by byla asi půl kilometru, aby se mohli šťárat v nose i když před nima zabrzdí auto...
|
|
|
aha, takze ses nezamestnanej, tak o vysvetluje vsechno ;-) Lopaty jdou holt prvni. S tim buzerantskym pidiautickem se pred nikoho cpat nemuzes, to je fakt. Jeste tak pred nejakyho cyklistu.
|
|
|
Stálo by za úvahu pozměnit si nick - třeba na malotohovim.
(Existují totiž lidé, kteří si šéfují sami, potažmo k tomu šéfují ještě jiným. Rozhodně je nelze považovat za nezaměstnané)
|
|
je to obdobný problém jako se Zelenými v minulé "vládě". pidistrana, která díky koalice nadělala neskutečné škody na 50 let dopředu. VV sice mají větší mandát, ale zase jsou méně programově čitelní než Zelení. resp.jak Bárta poznamenal a co mne sakra zarazilo " je si vědom, že teď jsou ve vládě pravice a tudíž...". tam si mohu automaticky doplnit, že budou-li jindy ve vládě levicové, bude to ještě větší maso ?
jedna z věcí,která mně opravdu dostává, je to, že vítězná strana se začne pouštět do akcí, o kterých před volbami vůbec nebyla řeč. která strana kdy měla v programu, že bude špikovat zemi kamerami, radary, že přitlačí ve fízlování, co to jen půjde nebo hodlá fuckovat Ústavu a bude se pokoušet o variabilní výši pokut podle příjmu ? nevzpomínám si. tento automatický mandát, bianco šek na jakékoliv změny je prostě neskutečný a pro mně nestravitelný. žádné vládě nikdo nedá vědomě mandát k čemukoliv, co si vláda zamane.
|
|
|
která strana kdy měla v programu, že bude špikovat zemi kamerami
Přinejmenším ODS -- už před minulými (nebo snad dokonce předminulými?) volbami se tím svinstvem na billboardech výslovně chlubila. A lidi to volili :(
(Ostatně VV ukázali co jsou zač také už před volbami, jak založili ty své PS VB.)
Inu, vox populi, vox dei...
|
|
Úspěšný soukromý podnikatel označil svatý Libinst za něco odtrženého od reality? A jeden by čekal, že je bude vebit, což? :p
|
|
|
To by čekal jedině nedozvdělaný pablb.
|
|
K panu (soudruhu - SSM) Ševčíkovi jsem bohužel na přednášky taky musel. Za celou dobu studia jsem nezažil většího parchanta. Všech hajzlů futrál. A bohužel musím souhlasit s autorem, že Bárta mu to natřel. Samozřejmě, nejvýhodnější je pro politika sáhnout po nejjednodušším řešení, které se nejjednodušším nejjednodušeji prodá. Z toho jde hrůza. A až si nechá přeoperovat hlasivky a Kačenka mu jednou umyje vlasy a učeše bude to hvězda.
|
|
|
Zneuznaný studentík, co se mstí za vyhazov od zkoušky? Ses měl líp učit.
Ševčíkovi se naopak podařilo 2x vykostit Bártu:
1) předložením textu Ústavy, který jeho populistický návrh jasně diskvalifikoval jako protiústavní.
2) tím, jak se svým výpisem z katry řidiče upozornil na fakt, že sám Bárta je (dle zákona a současné mediální definice) pirát a chce se stavět do role někoho, kdo jiné může poučovat o tom, jak se má jezdit.
|
|
|
Mstít se po víc než 20ti letech? Prdlajs, byl to prostě normální podrazák. Já myslím, že nejde ani tak o to, kdo měl rozumější a podloženější argumenty. Spíš o to, jak kdo působil na obecné diváctvo, a tam BOHUŽEL ten xindl Bárta podle mě vyhrál, i když se to místy nedalo poslouchat.
|
|
|
No názory páně Ševčíkových studentů na něj se poměrně dost shodují...
1. Oni to neberou jako protiústavní, protože "všem stejně" překvalifikovali "všem tak, aby to na ně stejně dopadlo" přičemž o stejnosti dopadu bude pochopitelně rozhodovat úřad. Jako dnes, když idiot na pražském magistrátu rozhoduje, co je v mém osobním zájmu a co ne.
2. Bárta tím vylepením náhradní značky IMHO ani nespáchal přestupek a odevzdání řidičáku bylo populistické gesto. Bárta je tedy pouze debil, ne pirát. Chceme-li poukazovat na blbost některých ustanovení zákona, nemůžeme je zároveň používat proti protivníkům.
|
|
|
tak nějak nevím, jestli se studentům - tedy podřízeným, dá věřit v nějakém hodnocení. kdyby to řekli jeho spolupracovníci, asi bych to nebral tak na lehkou váhu.
1) sami neví, jestli budou rozhodovat podle ceny vozu a jaké (tržní nebo úřčetní) podle příjmů...celkových nebo hodinových...atd. Člověk, který pracuje denně 16 hodin bere třeba 50.000, ale jeho pokuta nepostuihne stejně jako úředníka, který má na hodinu třeba 2x tolik, ale pracuje jen 8 hodin denně, 4 dny v týdnu.
2) nesouhlasím. bárta jel bez značky, která byla autu přidělena. tak praví zákon. vykostili tak už x řidičů při jízdách na autodromu, kde policajti čekali nejen na tuzingáře, ale taky na auta jako Dodge Stealth, Pontiac Firebird nebo jediný brněnský Viper. Na ty totiž dopředu nejdou přidělat SPZ bez toho, aby člověk riskoval, že ji někde ztratí (vítr nebo nízká montáž) Všechny tyhle krámy jezděj po městě s nalepenou SPZ.
|
|
|
1) Nejde o konkrétní kriterium, jde prostě o to, že předefinují "rovnost" na to, co se jim hodí.
2) Prokaž materiální aspekt přestupku - cedule, kterou měl byla viditelná, čitelná, byla na ní stejná kombinace jako na originále... Takže omezeno nebylo ani "právo" městské policie na snadnou buzeraci pomocí budek.
|
|
|
Sevcik byl regulerni soudruh - clen KSC od roku 1984. Pracovnik v Ustavu marxismu a lenismu VSE. V roce 1989 dokonce clen UV KSC. A pak najednou carymaryfuk - v unoru 90 je z neho velky liberal a spolu s dalsim exsoudruhem Schwarzem zaklada LI...
|
|
|
No já o jeho životě vím opravdu velké houbyhoubičky, ale stran "najednou carymaryfuk - v unoru 90 je z neho velky liberal", rychlý Google např. říká toto:
Citace z Rudého práva 23.12.1989, str. 2, Miroslav Ševčík dne 21.12.1989 vyzval k rozpuštění zločinecké organizace: „KSČ má za sebou téměř 70 letou historii a většina doby jejího trvání je spojena s řadou přehmatů. Černá nit se vine od 5. sjezdu tzv. bolševizace, kdy vedení i strana upadly do područí Stalinovy zvůle. Strana si uzurpovala moc a začala ji zneužívat nejen proti svým členům, ale i občanům státu. Na konci 60. let , kdy se zdálo, že může dojít k obrodě strany, došlo k znásilnění zvenčí. Nyní se už těžko může KSČ obrodit a vinu nese nejen vedení, ale i strana sama. Řečník proto navrhl rozpustit stranu a tím i rozbít mafii na všech úrovních okresů i krajů. KSČ by měla zaniknout.“
|
|
Tržil - dementní kašpar, kterej se zaklíná "trestáním závažných agresivních přestupků" a posílá svoje PACHOS kontrolovat lékárničky, vesty a jestli jsme se připoutali...ale nebezpečnej je jenom svojí blbostí (protiřečí si o nehodách s luxusními vozy) a tím, komu dělá užitečnýho idiota...
Bárta - plká o problému agresivity ve společnosti, přitom nejagresivnější v tý debatě je jen a pouze on - takže je vlastně dle vlastních slov problém? Podle mě je - je to totiž "velké vůdce ala Napoleon" obdivující úspěšný podnikatel, kterej si už pořídil to Maserati (bude teda platit za 60 v obci 100.000,- Kč) bloncku a teď chce MOC. Svítí mu voči a on ví (třeba od prozřetelnosti) že nás musí zachránit, i kdybysme nechtěli a i kdyby nás musel při tom zachraňování upálit jako Torquemada - ad jeho boj "vo každou hlavu". A je to čím dál větší demagogickej sráč, co neposlouchá jiný lidi, sápe se po moci, zesměšňuje oponenty v debatě a opovrhuje "ultraliberálním názorem na svět" a sděluje moudra, "že auto je zbraň a zatočí s tou OSOBOU BLÍZKOU".
Ble.
Já nechci, aby zmr. Bárta rozhodoval o čemkoliv, co může ovlivnit můj život. Jeho demagogie ale v naší bolševický společnosti nachází živnou půdu - víc viz www.hruucoon.cz/?topic=rovnost-v-trestani-aneb-spravedlivy-pedagog- ve-vysluzbe
VIVAT RUPRECHT !!!
|
|
|
barta je velice nebezpečný. spousta ovčanů je z něho nadšená. prozatím stačil napáchat mnohamilionové škody ve stavebnictví a jeho nápady na fízlování všech a všude se mi ani trochu nelíbí
|
|
|
Jo, to že donutil stavební firmy zlevnit zakázky placený z mejch daní mě teda fakt nesere. A to se obávám, že jsou furt ještě předražený.
|
|
|
Měl-li bych mu tleskat, musel by především zrušit placení jakýchkoli zakázek (i čehokoli jiného) z mých daní.
|
|
|
neřikám, že mu zrovna tleskám, ale rozhodně mu to nemám za zlý.
|
|
|
Jak byste chtel ty dalnice postavit? U nich je velky problem uz jen s porizenim pozemku (aniz by si nejaky skupina ekomaniaku nekoupila 10cm dlouhy a nekolik km siroky prouzek zeme od protidalnicne zamerenych puvodnich majitelu). Spoctete si realne NPV takoveho projektu. Kolik by se asi vyplatilo pri soucasne kupni sile postavit dalnic?
Snete dal...
PS: Ne, nechci zahajit diskusi k tematu, ktere zde bylo obsirne diskutovano snad stokrat. Beru ty vykriky jako soucast fyziologicky procesu u nekterych diskuteru (nazveme to pracovne mentalnim rihnutim).
|
|
|
Až Vás krkání přejde, podívejte se např. na soukromé dálnice v Itálii.
A tam, kde se náhodou nepodaří je postavit...
... prostě nebudou. So what?!?
|
|
|
Ano, a liberalizaci potravinarskeho trhu dojde k tomu, ze potraviny budou tak drahe, ze si je nikdo nebude moci koupit a vsichni umrou hlady. Kolikrat ja takovy argument uz slysel...
|
|
|
On je trh s potravinami liberalizovany? Kdy presne k tomu doslo...?
|
|
|
Uz par let neni (od naseho vstupu do EU), nicmene doslo k tomu v roce 1991 -- a fungovalo to.
|
|
|
Jak to, že v minulosti to šlo?
Dráha ještě za císaře pána dokázala vykoupit pozemky pro stavbu železnice. Pravda, ne vždy ty nejlepší - např. z Brna vyjíždí vlaky směr Veselí na opačnou stranu - ale šlo to.
|
|
|
To je zajímavá informace. Ale nevěřím jí ani za mák.
|
|
To co tam předvedli Ševčík a bývalý učitel autoškoly (jak příhodné) Čížek prostě nemohlo obstát.
Na Bártovi je vidět, že je zvyklý jednat s lidmi.
Odstupňované pokuty mi nijak zvlášť nevadí. To co považuji za nesmyslné je případná budoucí kombinace s bodovým systémem. Ten systém bude příliš nepřehledný.
|
|
|
"Odstupňované pokuty mi nijak zvlášť nevadí"
Fakt Vám to nepřijde jako zhovadilost? Bezohledu na mediální výkony.
|
|
|
Nepřijde. Tohle nastupuje až při skutečně závažných přestupcích. Je to jen forma uplatnění spravedlnosti. No a včil se můžeme hádat co to je ta spravedlnost.
|
|
|
Že se to uplatní jen u "závažných" přestupků, je pouhá proklamace. Bude to tak vždy, nebo časem dojde ke změně? A které jsou to ty "závažné" přestupky? A na závěr, co je na tom kurva spravedlivého?
|
|
|
Zrovna názory bývalého učitele autoškoly bych nezatracoval. O řízení automobilu toho zřejmě ví více než Bárta, který má (měl) řidičák cca rok.
Slušné jednání s lidmi vypadá poněkud jinak. Podobně jako Bárta v diskusi jednal s lidmi třeba jistý Adolf - také měl strnulý pohled, zvyšoval hlas a mával u toho rukou.
Kombinací bude přibývat. Nejprve budeme hodnotit podle majetku, časem přidáme třeba rasu, vyznání nebo třídní původ. Nic nového, už to tady bylo.
|
|
Ja nevim jestli je to tim, ze jsem alergicky na prazdne kecy, ale v tomhle poradu se Barta pekne shodil. Za celou dobu nerekl jediny vecny argument, odpovedi si vzdycky prekroutil a akorat chytal ostatni za slovo, pricemz dementoval to, co pred minutou sam rekl, zaroven se snazil ucitele autoskoly ztrapnit a vyvest z miry-ten samozrejme nema tak vytribene vyjadrovaci schopnosti a velmi snadno se necha rozhodit a da to na sobe najevo. Celkove z toho vyplynulo, ze se TO bude RESIT a je NEKOLIK NAVRHU, ale ani jeden navrh tam konkretne nepadnul=Barto jdi do prdele a toho estebaka Humla vezmi s sebou.
|
|
|
Vpodstate nikdy neodpovedel na polozenou otazku primo, ale nejak to okecal, vyhnul se odpovedi argumentaci primo nesouvisejici apod... Pritom ale byl schopen pusobit lepe nez protistrana, takze hromada lidi se jeho kecanim necha oblafnout...
|
|
Naprosto me zarazi, ze autor si nevsiml tohoto kouzelneho hesla. :) Osobne me prave tohle zvedlo ze zidle nejvic... Dalsi cast by se mohla jmenovat "reseni problemu s osobnim vlastnictvim"...
|
|
Nesouhlasím. Bárta tam byl za panáka, který se musel viditelně hlídat, aby se nechoval jako Ševčík.
Je ovšem jasný, že tenhle fašista si brousí zuby na další povinně sdělované informace o každém řidiči. ABL (která přece není jeho, ale jeho bráchy, takže jaký střet zájmů, že?) se tak stane nejefektivnější soukromou bezpečnostní službou a její zaměstnanci nejnebezpečnějšími vyděrači.
Ševčík, ho dvakrát vykostil jako malýho jardu. Poprvé s ústavou, podle které jsou si všichni rovni a podruhé s výpisem z karty řidiče s nulou, zatímco Bártovi řidičák sebrali. Hezky to spojil s tím, že tak ukázal, jaký člověk zde volá po zpřísnění - někdo, kdo šel od volantu za to, že porušil zákon. De facto je to pirát, jak se dnes módně říká...
|
|
|
Poté, co studiem zahřměl mohutný Bártův baryton a skrze veřejnoprávní medium sdělil svůj nekompromisní postoj: " Auto je zbraň ! Uvědomme si to !", jsem prozřel. Opatřím svou jednostopou i dvoustopou zbraň omezovačem rychlosti na 129km/h a motorku pro jistotu opatřím bezpečnostními pásy. Navíc jsem se pod dojmem z tohoto duchovního zážitku rozhodl odevzdat nehomologovanou otevřenou vložku výfuku na nejbližším Odboru dopravy a jsem připraven nést následky. Být pirátem prostě není nic příjemného, s takovou nálepkou dále žít nechci. Jistě se přidají další slušní řidiči...
|
|
|
Přidávám se, omezovač raději na 89,páč čím míň, tím bezpečněji a auto polepím reflexními pruhy.
Vám bych možná jen poradil k motorce pořídit minimálně 3 lékárničky,když už už jste se rozhodl být vrahem...
|
|
|
Pan Bárta je naopak takový charakter, že, ačkoliv je těžký pracháč a ministr k tomu, nechal si řidičák sebrat, a proto má morální právo kázat a bojovat proti pirátům! :)
|
|
|
nechal si řidičák sebrat, protože ho na nic nepotřebuje. nenajde se jediný policajt, který ho bude lustrovat...a jeho maserati má jistě tónovaná skla, takže do něj není mnoho vidět.
|
|
|
To byl pokus o žert :) Mně se skoro zdá, že se s tou značkou nechal chytit záměrně.
|
|
|
Barta selhal jeste ve chvili, kdy ho Sevcik nachytal na definici agresivity ridice.
Obecne Barta fatalne selhal ve veci predstaveni jasne koncepce a podporeni koncepce racionalnimi argumenty. Predstavuje obrysy konceptu, ktery ac diskutovan mesice neni vyzraly. Neni schopen jasne rict, zda trestat podle prijmu, hodnoty vozu (porizovaci cena versus aktualni), nebo dokonce podle kubatury/vykonu vozu.
Jeho argumentacni strelivo bylo podporeno studii CVUT, ktera identifikovala "agresivni" ridice, jako ridice drahych vozu. Bohuzel pri strucnem a jasnem vysvetleni pojmu agresivni ridic Barta fatalne selhal. Hodne me zajima, jak ta studie CVUTu vznikla, jake jsou predpoklady te studie, definice pojmu, co bylo mereno, na jakem vzorku a jakou metodikou.
PS: Bartu uznavam (no hodne si nakrocil k tomu, ze to zacnu psat v minulem case). Mam/mel jsem pocit, ze bude ridit ministersto jako by to byla komercni firma... tj. nakladove uvedomele, racionalne... Zacinam mit pochyby, ze Barta je inteligentni clovek.
|
|
|
Jo, to jsou přesně ty samý otázky, co ohledně tzv. studie ČVUT napadly i mě.
Ba ne. Bárta se dostal na nebesa soukromých fízlů - do politiky, kde nic není problém, pokud se to dobře podmaže. Nechtěl bych teď mít za krkem ABL, nebo být ABL klientem.
A nenech se mýlit - je to VELMI inteligentní člověk. Jinak by nebyl tam, kde je. No, komu se podaří koupit si politickou stranu a díky ní se dostat ke korytu i ke zdroji informací pro bráchovo špicl-firmu?
|
|
A to ještě nevíte, jak moc začali mít Bártu rádi novináři.
|
|
viz pořad Máte slovo - pořád nechápu, jak je možné, že o dopravě, přestupcích a vůbec o zákonech související se silniční dopravou může rozhodovat individuum, kterému na základě dopravního přestupku nebo přestupků, odebrali řidičák, jezdí v Maseratti - tudíž má silný drahý vůz a silný drahý (nejen drahý ale hlavně luxusní) vůz == silniční pirát. Jak je sakra možné, že tedy silniční pirát má to právo označovat ať už slušné nebo neslušné lidi za piráty (kvůli banálním nehodám, nebo nehodám, ke kterým došlo nešťastnou náhodou a nikomu se naštěstí nic nestalo), nebo jim nakazovat pomocí zákonů a jejich novel, jak mají nebo nemají jezdit?
Neměl by právě tento člověk naopak stát před soudem a ochutnávat vlastní medicínu?
|
|
|
Tak za prve ridicak mu odebrali, protoze si misto original znacky vylepil nahradni neoriginalni (coz je mj na tomto webu povazovano za zbytecnou buzeraci ridicu), a to snad neni nejaky zavrzenihodny cin, ne ? Zpusobil vaznou dopr. nehodu ? Zabil nekoho jizdou ?
Za druhe ma/nema drahy vuz to je snad jedno ne ?
Podstatne je, aby delal praci ministra kvalitne, coz mne tedy zatim nepresvedcil....
|
|
|
Je přece úplně jedno, jak o ten řidičák přišel.
Důležité je že vlna mediální hysterie na které se Bárta veze, označuje za piráta automaticky každého kdo má drahé silné auto a/nebo porušuje sebedebilnější předpis. A podle této "definice" Je jednoznačně pirátem, dokonce dvakrát :-)
Kde pak bere tu drzost o někom jiném říkat že je pirát a rozhodovat o tom kdo by měl přijít o řp ?
|
|
|
Nedá mi to abych přisypal do mlýnice:
usvědčený pachatel přestupku → zločinec → ministrem. Novináři a společnost mlčí. Skoro je to snad i dokonce přednost. Nezadržitelný úpadek společnosti nezadržitelně pokračuje.
|
|
|
nepochopil si vůbec, co sem tim chtěla říct. SPECZ to pochopil přesně tak jak jsem to myslela. Je jedno, že přišel o řidičák kvůli tomu že je trouba a vylepí si neoriginál značku. Co je komu do toho, o řidičák přišel díky svým vlastním zákonům a nařízením. Řidičák nemá, sám vlastní luxusní drahý vůz, tudíž je pirát, protože jako piráty označuje lidi, kteří mají drahý luxusní vůz. O to jde. On si pan Bárta prostě nevidí do pusy když mluví a padaj z něj tyhle ho*na, krom toho, jednou něco řekne a poté si sám odporuje... Prostě, nechápu co tenhle člověk má co kecat do silnic a dálnic když má stejně zakázáno řídit.
|
|
|
Šimonovský, idiot, podle jehož nesmyslnýho zákona dodnes jezdíme, taky řikal, že nejraději jede tramvají a přesto měl tu moc vytvářet pravidla pro řidiče.
|
|
|
Ano, naše zákony jsou kouzelné. To, co se mi stalo, bylo ještě před platností dnešní debilní úpravy. Někdo (pravděpodobně příslušník místní sociálně vyloučené komunity) mi odcizil z mého auta přední registrační značku (pravděpodobně proto, aby si s ní někde zadarmo natankoval. Příslušníkům sociálně vyloučených komunit procházejí neuvěřitelné věci). Zachoval jsem se logicky: u známých v reklamce jsem si nechal vyřezat její přesnou kopii, s tou jsem odjel asi 200 km do místa trvalého bydliště a tam si zařídil novou. podle současné právní úpravy bych měl nechat auto na místě, odjet domů vlakem, vyřídit si značku, zaplatit 600 Kč za její výměnu (co na tom, že jsem si ji nezničil sám), dojet zpátky... Abych na místě zjistil, že ji nemám na co namontovat, neboť místní sociálně vyloučená komunita mezitím mé auto zrecyklovala (či jinak zhodnotila). Blázinec.
A když si takhle politicky korektně napsaný příspěvek přečtete ještě jednou, je to blázinec na druhou.
|
|
To jsem pochopil. Ale ty to zjednodusujes: jakkoli s jeho navrhy nesouhlasim (pokuta podle prijmu apod.), tak musim konstatovat, ze NERIKA ze kdo ma drahy vuz je pirat, rika, ze kdo spacha zavazny prestupek a pritom ma vysoky prijem(drahe auto aj.) ma platit vyssi pokutu a to je neco jineho.
Je to ale kazdopadne zmrd, protoze nehovoril vecne a neodpovidal na otazky, vzdy to nejak obesel. Je to ale duvod k tomu abychom my zachazeli s argumenty a skutecnostmi podobne ?
|
|
|
NERIKA ze kdo ma drahy vuz je pirat, rika, ze kdo spacha zavazny prestupek a pritom ma vysoky prijem(drahe auto aj.) ma platit vyssi pokutu a to je neco jineho
Něco jiného to vskutku je, nicméně obě tvrzení jsou přesně stejně idiotská.
|
|
|