Komentáře ke článku: Cyklojízda 20.4.2013 (& Smetanovo nábřeží off) (ze dne 28.04.2013, autor článku: František)
Přidat nový komentář
|
Františku,
můj otec říkal: čím víc se hovnem maže, tím víc smrdí.
Jestli jich bylo 1000, 1500 nebo 2000, není jich o moc víc než se sejde na jeden maturitní ples. To není žádná representativní síla, jen jim tou válkou dodáváte mediální pozornost. Když letos nikdonnedostal po tlamĕ a ani Rosťa špuntař nezaperlil, neštĕknul po nich pes.
To oni potřebují, boj o svatou vĕc, media a kulisu Hradčan.
Doklad o tom že bojují aby mohli dojit rozpočty naše i milé EU, tak zelené jak meloun.
Navrhuji žádný čelní střet, jenž upoutá pozornost medií.
Gerilový způsob boje. Potichu likvidovat.
Koukat jim pod prsty, hlídat prachy. Na všech úrovních.
Tahle otevřená válka, zvlášť když iracionálnĕ pár bijců včetnĕ jednoho maroda přes hlavu, je vedena jako spir auta versus kola.
To je jejich cíl, to takhle postavit. Ten boj veďme jinak.
Lidi versus aktivisté.
Vĕtšina lidí co jezdí na kole totiž jezdí i autem.
|
|
|
tak to už dnes nefunguje. V současné době nepotřebujete žádný doklad o boji, spíše naopak se všichni všechno snaží držet v tajnosti, aby mohli lépe a bez problémů podojit rozpočty.
potichu je nezlikvidujete, potichu jim dáte tak akorát další prostor. Pod prsty jim neuvidíte a peníze neuhlídáte, především protože jim jdou radní na ruku tak nějak sami. Zřejmě potřebuje každý ouřada prokázat činnost, ta se prokazuje vydáním určité sumy na cokoliv. A také se na tom může uživit další armáda příživníků s tím, že se to dá vždy svést na aktivisty. Stejně tak Unie potřebuje dost často vydat peníze na nějakou "záchranu" lidstva.
lepší bude vést spor lidé versus úředníci. Pokud bude mít úředník strach i jen neveřejně podpořit aktivistu, někam bychom se mohli pohnout.
|
|
|
Ano,
hlídat úředníky. Ale i tak, vopruzovat všechny tyhle "nevládní" a "neziskové" rejpat se jim v povinnĕ zveřejňovaném účetnictví, nenechat ty šmejdy v klidu dojit.
Oni vytvoří "veřejný tak" a ouřada jim "vyhoví".
Je třeba jasnĕ deklarovat, že 1500 lidí na kole na Nuseláku není "representivní" a ten "tlsk veřejnost" je slabĕ obsazené divadlo.
I Iveta Bartošová dá dohromady víc fandů.
|
|
|
neziskovky mají povinně zveřejňovat účetnictví? Vždyť o.s. nemají ani povinnost vést podvojné, pokud je k tomu nedonutí poskytovatel podpory. Navíc v účetnictví se dá schovat ledacos. Stejně jako se dá vyrobit nicneříkající zpráva z projektu, aby se vlk nažral a dotace zůstala celá.
jak chcete jasně deklarovat, že 1500 lidí není dostatečný vzorek, když celá věc je založena na tom, že všichni by jezdili, jen jsou buď blbí a netuší, co je pro ně dobré nebo se bojí, ale určitě by hrozně rádi.
na Vaše argumenty už dávno našli odpověď. Kromě toho za nimi stojí Udženija, která potřebuje politické body, jinak si kariéru nevybuduje. A také tam stojí dalších několik "nastavených" dlaní, které už teď nejspíš plánují, jak využít uzávěry, jak dodat stojany na kola, jak namalovat pruhy sem a pruhy tam . . . . :-(
opravdu ten boj není tak snadný, jak by se na první pohled mohlo zdát. Upozorňovat na ně není špatné, většina lidí netuší, co je to za svoloč.
|
|
|
Nejsem školený byrokrat a právník.
Oni to mají zmáknuté, takže, pokud nĕkdo chce tĕm šíbrům dát přes prsty, mĕl by jít po zdrojích.
Jsem vesničan a Ukundidze nevolím.
Jinak si bezvadnĕ užívám cestu na kole do Paříže. Jsem po čtyřech dnech v půlce, po silnici. Žádné šnĕrování kolem potoků.
Objektivnĕ musím říci, že čeští řidiči se chovají jako prasata, viz Honza.
Cyklouš, tak ho osprchuju.
Míjeli mĕ nadrsno nablízko jen východoevropané. To není žádné "sluníčkové" náboženství, před 31 kety jsem to jel, protože "doprava". Nejlevnĕjší způsob.
Letost protože "to ještĕ dokážu". Furt nechápu to myšlení, na
lyžích s kopce, fajn. Na kole do kpce - buzerant. Na raftu - fajn.
Na kole - ouchyl.
Připadá vám to normální?
|
|
|
jdu po zdrojích a výsledek nula. Faktem je, že městské části, kraje, města a obce disponují neuvěřitelným množstvím finančních prostředků, jejichž utrácení začíná být i pro ně poněkud vyčerpávající. Je to zajímavé z pohledu rozpočtového určení daní. Především jim plynou peníze z DPH, kterou bylo nutné zvýšit, potom z daně z příjmu, kterou bude nutno také zvýšit. Proč, to je záhadou neb kraje, města, městské části a jiní už nevědí jakou trotlovinu vymyslet, aby byli schopni prostředky utratit.
ani já jsem Ukndidze nevolila, ale měla jsem štěstí, protože z naší MČ byla vykopnuta výš, totiž na Magistrát a spoustu skvělých a neotřelých projektů nestačila na naší MČ realizovat. Naštěstí. :-)
s východoevropany je to složité, nejdříve byli obráni o všechno, aby "radostně" žili pod knutou komoušů, bída, svrab a neštovice a k tomu hrozba uranových dolů, kriminálu, výslechů ze strany STB/Stasi/KGB, nutnost donášet na kolegy, apod. a teď když by mohli trochu nabrat dech, uvolnit se a začít se chovat normálně, je drtí socanská EU. Západoevropané alespoň trochu vydechli před EU. Zatím je ještě EU nepřipravila o jejich slušnost, vstřícnost a přátelské chování. Ale určitě je to už v plánu, jen to pro ně bude trochu větší šok. Jen až pochopí, že důležité jsou rozkazy, které současně člověk zbavují osobní zodpovědnosti za vlastní činy, stanou se z nich stejná zvířata jako z východoevropanů.
na raftu a na lyžích nejezdím vůbec, na kole občas, takže ke všemu mám stejný vztah. Jen vím, že lyžaři ani raftaři nepožadují nemožné. Cyklouni nemožné požadují a ještě na úkor žití ve městě a aby toho nebylo málo tak za peníze nás všech. Nepřipadá mi to normální. Je to takový normální socialismus, kdy pro samé placení socialismu není na placení běžných věcí. Třeba ty díry na silnicích, to je úplně typické pro socialismus, protože pro samý socialismus tak nějak nezbývají peníze na údržbu silnic. Je smutné, když člověk po dvaceti letech po revoluci jezdí po stejně zničených silnicích, protože na opravy nejsou prachy, prachy se totiž musely utopit v nesmyslných projektech typu proletáři všech zemí a jiné kastování na lepší a horší. Hodobožový asfaltový koberec cyklostezky vedle silnice, která je samá díra, již patří k běžnému koloritu současného socialismu.
|
|
|
Ano, máte pravdu.
Cyklomĕsto je v našich podmínkách utopie. Koukají po Kodani nebo Amsterdamu. Nikdo jim nevysvĕtlí, že v Amsterdmamu nikoho nenapadlo stavĕt sjezdovky s vleky.
V Nĕmecku jsou s cyklounskýma stavbama dál.
Jenže se jezdí po chodnících, lidi jsou na to zvyklí. U nás to zavedli taky, ale ani cyklouš ani pĕšák to nemá v krvi, a to bude bolet. Navíc, u nás je nesmyslné množství svislých i voforovných značek, to víc vydĕlá.
V Nĕmecku zase toho asfaltu. Po tom se jezdí.
Cyklounská infrastrutura by byla príma. Až nebudeme mít dluhy, deficity a soudruh stát nebude vĕdĕt kam s prachama, až de-rathizuje všechny silnice, opraví chodníky, pak si dopřejme luxus.
Ale, mezi námi dĕvčaty, asi i v Nĕmecku to byl solidní podvod. Ne všude, ale jsou úseky kde jim to zvedají kořeny, boulí se to, asi dojiči fungují všude.
Soudruh Baroso ví o
|
|
|
|
No jo, chudej kraj:).
To u nás v Praze se buduje dál. Z nejnovějších zakázek třeba:
Cyklo Záběhlice - Hostivařská přehrada, etapa 1B - výstavba cyklotrasy v délce 1548m. 10 920 000Kč
Cyklo Lahovice - nájezdové rampy na lahovické a komořanské straně řeky Vltavy, které budou napojeny na zavěšenou lávku na mostě SOKP 513 Komořany - Lahovice. Délka ocelové konstrukce rampy Lahovice je 100 m a v zemním tělese je 150 m. Délka ocelové konstrukce rampy Komořany je 150 m a v zemním tělese je 70 m. 28 000 000Kč
|
|
|
no ty vole, to sou ceny ty vole to asi nerozdejchám tohleto.
|
|
|
já su "prasata"? aha...nesouhlasím, dovolím si mít i logicky podšprajcovaný názor a tak su fuj a žádné hovno ti není dost smradlavé na to, abys ho vzal do ruky a hodil jím, jak se minule také ukázalo...
minule jsem se s tebou pokoušel o seriózní debatu, ale když jsem (úplně iracionálně z pohledu cyklouše) chtěl, abys nejezdil nalitej, na červenou, bez světel nebo jednosměrkou v protisměru/po chodníku, abys požíval cyklostezku, když vede kolem silnioce apod.
na tos reagoval tím, že všechno je v poho a zvládáš to bez zaváhání a že na cyklostezce je povrch nevhodnej pro tvé silniční kolo, jsou tam jiní cyklisti, bruslaři, chodci a ostatní šmejd, kteří ti brání v rozletu, takže kašleš na automobilisty, kteří by rádi jeli po svý silnici nebrzděni bezohledným cyklistou a na tu silnici prostě vyjedeš bez výčitek, že děláš něco špatnýho.
takže jsi stejně nesnášenlivý a sobecký hajzl jako každá silniční, buzerantsky krojovaná veš, protože nechápeš fakt, že v současnosti nikdo nejede tak, jak by jet mohl a že ani ti, co mohou jet 300 musej jet podle stavu svého okolí. takže cyklisti jedoucí po trase cyklostezky, prostě ten kus nebudou mít obecenstvo, aby se zasmálo, že vypadaj jako z tour de shit, ale pojedou tak, jak JEJICH infrastruktura dovoluje, stejně jako se své infrastruktuře přizpůsobujou řidiči.
přesně pro tenhle způsob myšlení, sobeckého a bezpohledného uvažování mám cyklouše za úchyly a buzeranty...a navíc za sebe necháváte mluvit militantního buzeranta, víta masařku...hnus! hnus! hnus!
|
|
|
Víš Honzo,
ty jsi nemocnej človĕk. Jeli si na motorcevjak hovado, protože jen hovado jezdí na motorce jako hovado a zabil si babu, co ti vlítlla do cesty.
I kdybys nejel jako hovado, a ty si jel jako hovado, asi bys jí stejnĕ zabil.
Ale možná ne.
Kdybys nejel jako hovado.
Teď tu exhibuješ nenávistí k cyklistům, lítaj z tebe buzeranti hotem dolem, a tím si jen kompenzuješ tu vnitřní nejistotu "kdybych nejel jako hovado, nezabil bych".
Ale ty si jel jakp hovado.
Takže si zabil.
Svůj mindrák si teď hojíš na každém cyklistovi. Kdyby, když si jel jak hovado, ti tam vjelo dĕcko na tříkolce, budeš nenávidĕt dĕti?
Jsi nemocnej človĕk Honzo, najdi si pomoc.
Za to, že si zabil (i když si jrl jak hovado) nemůžeš.
Možná.
Kdybys nejel jako hovado, mohla ta baba žít, a ty jsi nemusel být blázen s kamerkou.
Víš, včera jsem dojel z Prahy do Paříže.
Na kole.
Jel jsem to před 30 lety, a pokračoval ns Bruseo, Amsterodam a Hamburg.
Nemĕl jsem prachy. A k tomu devizový příslib s výjezdní doložka.
Dlouho jsem makal, na rotopedu, na kole.
Dřel.
A dokázal jsem to.
Za 7 dní jsem dojel.Do Paříže. Na kole.
S 20 kg bagáZe.
Blbeček, co jen proto, že jel jako hovado, a ve 24 letech zabil bábu, mĕ nebude nadávat do buzerantů. Ty jsi hochu moc malej sráč. Spíš sráčínek.
Tak malý hovno!, že i málo smrdíš.
Víš úplný hovno o životĕ, tak zaroluj a najdi si psychiatra.
Jsi chudåk.
Neser se mezi velký kluky, dokud nedospĕješ.
|
|
|
Pán v té Paříži nejspíš spadl z kola na hlavu, že z něho tečou takový sračky. Odkliďte to někdo, prosím...
|
|
|
Aká Paríž? Vravia sa ten Páriš (Páriš a Helena-obléhanie Troje). Že pán dojel do Páriša, je malúčko zmatečné, nieje to volaký dialekt?
|
|
|
No k tomuhle jedna věc: Byl už někdo z OSBIDu na tom výboru pro dopravu magistrátu? Zmr. Šenarová a zmr. Masare jsou tam pečený vařený a je škoda, že jsou tam slyšet jen oni.
|
|
|
Jindra8526: souhlasim s Vami.
Potkavam Vas nick na "prahounakole.cz", oba vime o cem pisete. Se mnou uz si bohuzel nepovidaji a na jejich serverech jsem zabanovan, protoze uz jim semtam zacaly dochazet odpovedi.
Jedno dobre minene varovani: i na Vas uz se nekde chysta cerne, neosvetlene kolo! ;-)
|
|
|
myslím si, že Jindra12345678910 je právě ten řidič neosvětleného kola...a pokud na něj čeká, tak leda v jeho garáži 8o/
nenech se mýlit. minule vcelku jasně deklaroval, že nějaký pravidla a řidiči jsou mu u prdele, že po pár pivech šlape líp a cyklostezky, který jsou plný debilů a nerovností na to, aby on, hvězda tour de france na silničním kole, tam mohl jet rychle. tak jede vedle stezky po silnici bez ohledu na to, že někoho zdržuje...a pak si stěžuje, že ho lidi kropí ostřikovačema a lížou zrcátkama.
klasický kolomrd...
|
|
|
Znovu ti hochu doporučuji psychiatra.
|
|
|
Klid. Zbytecne se tady heftujes do jednoho z tech rozumnejsich cyklistu, co se neboji ozvat proti tem pomatencum a tim delas i svym vlastnim zajmum dost medvedi sluzbu.
|
|
|
|
Ne, prahou na kole nejsem, ale mám blog na serveru nakole.cz.
Cykloaktivisty jsem nenávidĕn, pochopitelnĕ.
|
|
|
|
Pak se taky hodně jezdí na kole po širokých prázdných silnicích v Pchojngjangu. A vlédnou tam komunisti, čili pro aktivisty jsou to dvě mouchy jednou ranou! Učiněný ráj.
|
|
|
To by pro ně mohla být pro ty teroristy země zaslíbená. Moc se tam nežere, takže o tajli by mít mít strach nemuseli a hodně se tam jezdí na kole. Zlostný flusy na americkej radar vítány. Chtělo by to pro ně udělat cestovku. Pracovně si představuju "Zažít svět jinak s.r.o.". A až je tam tfuj tfuj ajroplány odlifrujou, tak to poslat do konkursu.
|
|
|
Tam mohou jet i ekologickym vlakem. Po porad rovne po transsibu a pak v jednom miste zahnout vpravo...
|
|
|
Vsem diskutujicim se omlouvam za absolutni offtopic.
Roote, nemuzu na Tebe najit e-mail. Muzes se mi prosim ozvat na nektery z mych e-mailu ( jmeno @ prijmeni . info) nebo prijmeni @ firma . com ? Diky moc.
-mhi
|
|
|
Myslim, ze stejny ucel by docela dobre splnila i Pripjat. Spousta hesel by stacila jen obtahnout barvou, ani by to nemuseli vymyslet.
|
|
|
Pripjat je taky dobrá. Na Barmě jsou údajně šestiproudé naprosto opuštěné silnice, takže možnosti určitě jsou a není nutné ausgerechnet požadovat prázdnou Prahu pro potřeby cyklofašos. :-)
ať táhnou kamkoliv jen když zmizí z Prahy/ČR. A kdyby s sebou vzali magistrátní úředníky a všechny zákonodárce, nikdo se určitě zlobit nebude, spíše naopak, potom se bude tančit všude. ;-)
|
|
|
Kazda velka rise se pro nefunkcnost casem rozpadla. Po nasi textilni, pardon sametove, revoluci byla tendence rozdelit to od Slezska az po As. Nestalo se. Mozna by se vyplatilo do toho ted riznout, cast vyclenit nasim vecne utlacovanym dyk more spoluobcanum a dalsi cast cyklistum. Chapu, ze nektere oblasti by to odsraly, ale kdyz se dela prehrada, taky se to lidem nejak zduvodni a nekdy si i prisli na lepsi bydleni, takze pokud by se narodu vysvetlilo, ze se tim vyresi neprizpusobive a cyklisticke otazky, treba by se to stalo narodni akci typu "sbirka na ND" a cele by to probehlo opet sametove a rychle... EU by mohla dotovat ty cyklouse, U.S. zase neprizpusobive (stale pisi nejake zpravy o tom, jak to neumime, tak by se mohli blejsknout) a narod by prozil nirvanu.
|
|
|
Nebylo by nejlepší vyčlenit naším spoluobčanům a cyklistům STEJNOU část ČR? Ti snědí, co psa snědí jako nic, jsou přece taky z podstatné části aktivními cyklisty, sice každý den na jiném kole a prakticky jezdí pouze do místní zastavárny a domů už chodí pěšky (asi jezdí nasávat s majitelem zastavárny a nechtějí porušovat vyhlášku tím, že by zpátky jeli po požití), ale na kole jich spousta jezdí, jak často jen mohou. Toho by jistě šlo využít ve prospěch všech...
|
|
|
No, jistej prunik by se asi nasel, ale je tu riziko, ze jedna, nebo druha skupina po skonzumovani materie by mela tendence se stehovat k tem normalnim, pumpickari by rvali, ze nemaji na cem jezdit (zalezi dost podstatne na tom, KDE by byla zastavarna a sberne suroviny) a ti vecne utlacovani zase, ze jsou opet utlacovani a ze jim dost zasadne chybi urad prace. Domnivam se, ze bez opetovne vystavby zelezne opony by to asi nefungovalo. A nebo alespon se hlasit k pohanstvi, pricemz oberi bohum by byli vybirani jen a pouze z uvedenych dvou skupin v pripade prekroceni hranice.
|
|
|
|
V Barmě vybudovali ve vnitrozemí na zelené louce/v džungli nové hlavní město Naypyitaw, těch pár desítek kilometrů nových x-proudých silnic je jen tam, jinak zbytek země je zaostalý a je lepší tam jezdit v SUV.
Ekonomická situace se tam výrazně zlepšuje, bohužel s mezilidskými vztahy je to přesně naopak :-( (budhisti vs muslimové).
20ti proudá silnice je u prezidentského paláce - http://goo.gl/maps/a3ruD (mapa je staršího data, ta silnice už stojí http://goo.gl/I12AA )
|
|
|
to je přesně to po čem cyklolobby volá. Prázdné silnice bez aut, mezilidské vztahy se vyřeší samovolně, až tam dodáme několik sluníčkových cyklounů, hned se vše v dobré obrátí. Co by se tady prudili s nějakou magistrálou nebo Smetanovým nábřežím, když mají netušené možnosti v Barmě. A když si tu dvacetiproudovku pomalují nějakými piktogramy s kolem, nikomu to vadit nebude. Teď už jen zjistit jaké jsou naše vztahy s Barmou a jestli bychom jim mohli dodat zcela zdarma něco Fillerů a nějakého toho Masare.
|
|
Františku, nejen v Praze... Zrovna minulou středu jsem nedokázala pochopit, proč se nemůžu dostat MHD z práce do centra Liberce. V půl 4 odpoledne je vždycky špička, ale stále se to pohybuje a člověk se nakonec dostane na místo určení. Ne tak, když si stovka mamrdů na plečkách (tj. starý vorezlý herky bez povinné výbavy, elektrokola a jiné zpotvořeniny, osazené především zarostlými individui v rejoickách a reflexních vestách + několik dalších lidí, kteří se nechali zlákat) usmyslí, že si udělá cyklojízdu natruc centrem města a just ve špičce. V čele a okolo smečky samosebou několik policejních aut a motorek s rozsvícenými majáky (??) a na špici vyřvával prototyp ekosantusáka s megafonem nějaká moudra. Oficiálně se to jmenovalo prý "Na kole do práce", ve skutečnosti asi chtěli nasrat co nejvíc lidí, co se snažili dostat z práce. Tramvaje a autobusy stály za sebou na příjezdech k terminálu, zatímco se ta paka 15 minut houfovala na kolejích a pomalu posouvala po trase. Známá mi později vyprávěla, že musela nechat stát auto v odbočovacím pruhu na Šaldově náměstí, aby o 200 m dál vyzvedla holku ze školky, která už na ní s učitelkou čekala venku. Podotýkám, že bylo nějakých 27°C, čili důchodci v autobusech museli mít radost (vystoupit a dojít pěšky jako ostatní pro ně není tak jednoduchý, když sotva lezou, u nás je to z kopce do kopce). Já taky ráda jezdím do práce na kole, když mám možnost, protože většinu pracovní doby sedím na prdeli, ale něco takovýho by mě v životě nenapadlo!
|
|
|
to mě pobavilo. Koukám, že cykloun se nezastaví před žádnou překážkou. Propagovat v Liberci do práce na kole nebo obecně jezdit Libercem všude na kole, může vymyslet jen nějaká dutá hlava. Asi jim posílením svalů na nohách z toho šlapání nahoru a dolů, atrofoval mozek, pokud předtím nějaký měli. :-))
|
|
|
No sakryš, tam bych čekal leda tak závody jaků, kdepak cyklojízdu!
|
|
|
|
Ja jsem byl jednou v proudu, tedy cekal jsem v aute, nez ta banda kokotu se prosouka v protismeru (samozrejme to byla od nich schvalnost) po silnici od Novych sadu ke Krenove v Brne. Mel jsem kabrio, takze ty jejich hemzy byly slyset siroko daleko. Ja jsem si rozdelal noviny, vosolil radio a dal jim neverbalne najevo, co si o tom myslim. Samozrejme tento pasivni boj mel svuj efekt, nekteri se vylozene tvarili, ze by nejlepe mi po tech novinach skocili. Vylozene jsem vnimal, jak jsou nahecovani a jen cekaji, kdo udela nejaky ten incident, aby se na nej sesypali. Vzhledem k tomu, ze jezdim ozbrojeny, tak jsem v naprostem klidu a v pocitu sucha a bezpeci. Nenecham se vytocit, ani znervoznet a kontumacne jsem to vyhral. Tyto akce jsou vzdy ukazkou, jak hromada ovci se necha strhnout malou skupinkou magoru k nejake nasilne akci. Na kole do prace meli jet rano v pul seste, pak by to melo racionalni podtext. Jenze to by ty jejich zmrzly drzky nemohly hulakat zadna hesla.
|
|
těch sráčů je opravdu jak do mariáše. Zyklojízdy jsou vlastně klasickým příkladem nasrání si do vlastního hnízda a měli bychom za ně být sakra vděční:
1) vypruzení půlky města rozhodně podpoří už tak gargantózní oblibu pumpičkářů a až to budou v létě zase schytávat odstřikovačema a pytlama mouky tak můžou masaremu poslat cyklomesenžra s děkovným dopisem..
2) Ukazuje se, že je to opravdu jen hrstka uřvanců - v praze letos 1500 max, v Brně kulervoucí účast 300 angažovaných gayů. Na hyperalternativní jízdě Cykloguerilly jich bylo ještě míň, tam myslím nedali dohromady ani stovku vyhryzů. To jen aby se trochu vyjasnilo to jejich žonglování desetitisíci cyklistů a jak do práce jezdí na kole deset procent, padesát procent, stodvacet procent občanů města + 1 pštros
3) Ukazuje se taky, že to s tou proklamovanou dopravou ve dne v noci, za slunce, deště, tornáda, hurikánu a polárních mrazů nebude tak horký, protože stačí aby trochu zapršelo a počty kolečkujících se exhibicionistů prořídnou jako po selekci mašinkvérem.
|
|
|
Bajecna byla prvni zyklojizda v Brne roztroubena a rozehnana na krizovatce Bratislavaka - Koliste, kdy spuntar dostal bud slibenych nebo rovnou realizovanych par facek a auta se rozjela mezi asi 70 buzen, ktery pak byly rozervany krizovatkou Koliste - Cejl, kde auta zastavila na semaforu a buzny nemely kody projet. Debakl je zatnamenan na zaberech kamery mestskeho smir-systemu prave z krizovatky koliste - cejl
8o)
|
|
|
Mě pobavil jeden cyklotransformer, který se na jízdě exhiboval s transparentem "Neblokujeme dopravu, MY JSME DOPRAVA" aby se po pár minutách handrkoval s opicajtem na svoboďáku, že on do pěší zóny vjet zcela určitě může, protože kytiškové kolo na rozdíl od fujfuj aut není vozidlo a tudíž se nejedná o dopravu... oni ani sami nemají jasno co jsou vlastně zač, ale hlavně že se otláčí šourky a hlasitě křičí :)))
|
|
|
na jarní zyklojízdě v r. 2012 v Brně bylo 191 mamrdů vč. 5 dětí, tří koloběžkářů a dvou lehokol. báječná účast... 8o)
|
|
|
Ono taky hodně záleží, zda člověk jezdí pro radost nebo proto, že musí (též jsem včera předjížděl v autě maníka na kole a říkal si, že se mu pro všechny svaté chce v takové kose)...
Jak všichni dobře víme, potrefená husa nejvíc kejhá a deset procent lidí klidně do práce, do školy atd. v příznivém počasí na kole jezdit může, ale většina z nich pravděpodobně namísto nějakých exhibicí šla dělat něco užitečnějšího.
Kolo je moc fajná věc, rád na něm trávím slunné dny a tak se jako sráč, gay a kolečkující se exhibicionista se cítím trochu dotčenej...
|
|
U táty v práci je jeden aktivní cyklista, kterej to má jako jakousi formu seberealizace a tak jezdí jak jen to jde - v létě v zimě v dešti i sněžení. No a protože silnice je úzká a mnohdy ještě neprotažená, tak jede vyjetou stopou a tím pádem dosti zdržuje provoz. Jezdí stále tusamou trasu v ten samý čas a už si párkrát stěžoval, že mu takhle v zimě dal závozník z dodávky něčím (asi gumovou hadicí nebo kabelem) přes záda. Už ty lidi prostě sral, jak se za ním den co den musí táhnout.
Zajímavý by bylo pustit zyklojízdě naproti jednoho nebo dva Craby XD
|
|
|
To já se zase pravidelně potkávám s jedním starým kníratým gerontem na Kníničské ulici v Brně. Vedle silnice je stezka, ale on jezdí stejně po té rušné dvouproudovce každej den ve stejnou dobu. Provoz neprovoz.
No a v jednom z mých prvních zaměstnání jsme dokonce měli kolegu co při své zběsilé cyklojízdě nedobrzdil za trolejbusem a rozbil hlavou to velký zadní okno.
Minulej rok jsem si na dva měsíce řekl, že v rámci hezkého počasí se dám na ježdění na kole. Za tu dobu jsem ztratil veškeré iluze a potvrdil jsem si, že neexistují předsudky o Cyklomrdech(neplést s neviditelnou většinou jezdící na kole na slušno) a vše je reálné. No třeba něco krátkého sepíšu a shrnu tu dobu temna.
|
|
|
jo, toho znám...šedivě plesnivej mroží knír, břicho jak sud a pokaždý jinej buziobleček a jiný silniční kolo. nikdy nemá světlo i když se vrací za šera nebo za tmy. naposledy jsem tohodle vola viděl šlapat včera po žabovřeské ulici, po třípruhu nahoru do tunelu. 20m před poslední odbočkou před tunelem jel v pruhu, kterej je průběžnej a vede do díry, takže předpokládám, že i přes zákaz vjezdu ocyklenců jel tunelem. na stezce jsem ho neviděl nikdy, je jedním z těch, kterej blokuje dopravu v jednom jízdním pruhu, na dotazy, proč nejede po stezce neodpovídá a tazatele ignoruje. jednou mi flusnul na auto.
pracoval jsem poblíž a po kníničské jsem jezdil i 5x denně.
|
|
|
Na Jihlavske jsem jednou videl, jak cyklobuzna mela hemzy na auto, ktery zastavilo pred prechodem u spitalu davaje prednost chodcum a holt nezbylo dost mista, aby se buzna protahla. Mel nejaky kecy a bouchl do bocnice. Auto bylo velky a vezlo nejaky parkovy stromecky. I na korbe se ztoporil typek, vytasil hadici a buzika zchladil za vseobecneho troubeni vsech, co stali za nim. Myslim, ze podobnou scenu, ale s lodi jsem zahledl ted nekdy na netu, jak kluci hazeli z mostu na lod nejakej bordel, az je nekdo z lodi splachnul poradnou hadici. Hned se mi vybavila tahle scena z Brna.
Mimochodem, jako kluk jsem byl svedkem jeste jedne hezke scenky, bylo to na Mendlaku, konec ulice Veletrzni a k prechodu prijizdela avie s plachtou na zelenou. I na prechod hupsnul chodec na cervenou. Avie brzdy,... jenze, ono bylo po desti. Takze zhruba tak pul kubiku vody z te plachty nestihlo zareagovat na tento manevr a slo se podivat na ten prechod. Chodec odletel a vypadalo to fakt sqele.
|
|
|
Senior co je mírnĕ mimo je pro tebe "geront".
Zdržuje tĕ. Spĕcháš zestárnout a on tĕ brzdí.
Zabít ho.
Možná je trochu šáhlej, ale znám dospĕlé chlapy, co se oblíkají do fraků a smĕšnĕ tančí naučené sestavy parketem, znám mladíky, kteří si to že jsou chlapi dokazují na nadupaných motorkách, znám holky co bĕhají marathon, lidi jsou různí.
Znám taky lidi, co nedĕlají nic, jen tlučou tlamou.
Ke kterým patříš ty zatím nevím, ale vyjadřuješ se jako hlupák.
|
|
|
Počkat počkat... kolem kníničské vede cyklostezka a cyklista má ze zákona povinnost v takovémto případě tu stezku použít. A vy se tu do někoho obouváte, že ho cyklista porušující zákon vadí?
No sakra že vadí, ona ta kníničská je docela rušná, ovšem zároveň vyzdobena typickým českým folklórem a sice propadlými kanály. Těm se sice dá vyhnout ale je to parádní slalom se vším všudy a když si půl pruhu uzurpuje nějakej agresivní netolerantní idiot na splašených trubkách tak to je laláč jak sviň. (samozřejmě se tam může vyskytovat i netolerantní idiot v autě ale ten jede většinou petinásobnou rychlostí jako kolista, takže není až tak zásadní překážkou v plynulosti provozu)
|
|
|
tenhleten Jindra ze středních čech se chová jako ten mrož na kníničské a jezdí po silnici, protože cyklostezka je mu buď hrbatá nebo zapněná tak, že nemůže jet rychle a proto ve svém zájmu jede po silnici, zdržuje řidiče aut, protože je nejpomalejší. že kvůli němu zase jiní nemůžou "jet rychle" je mu u prdele...a ty to máš pochopit!!! pak se durdí, že češi jsou prasata řidiči, protože mu nenechávaj celej volenj pruh a při předjíždění ho nezdraví úklonou a okvětními lístky růží, aby měl hezkou cestu, zatímco oni rádi vymetou díru jen proto, aby mu udělali na jeho onanii místo.
8o)
|
|
|
tak jistě, existují totiž dvě třídy "rychlé jízdy"...
první třída je taková, které dosahuje rozpumpovaný zacyklenec, to je dobrá rychlá jízda, ta prospívá okolí a umožňuje hromadnou socializaci a zážitek z urbanistického života - fakt, že při tomto stylu má pumpička skloněnou hlavu a čučí maximálně metr před sebe, protože jinak by byl odpor vzduchu a blbě by se dosahovalo Masareho čísla (ckyloekvivalent čísla Machova) bohorově pomineme
Druhá třída je prasácká automobilistická rychlá jízda a to je jakákoliv jízda rychlejší než třída první, tu je třeba zakázat a postihovat, protože tak je to správné
|
|
|
Ok. Tak pro ty nechápavé..
Je tomu již mnoho let, co jistý muž postaršího věku jezdí po velmi frekventované silnici a místo toho, aby použil vedlejší cyklostezku, tak jezdí hlava nehlava po silnici a ohoržuje tím sebe a ostatní řidiče. Nemluvě o tom, že brzdí provoz a způsobuje chaos.
Stačí takto přežvýkáno pane moralisto?
A ještě něco. Znám plno lidí důchodového věku, kteří jsou šmejdy a šmejdy byli i před tím, než zestárli. Věk je neomlouvá.
|
|
Jezdim na kole rad a casto, ale tyhle vopicarny bych se nikdy nezucastnil. Podle me jde jen o zviditelneni hrstky lidi. Na druhou stranu nechapu, jakou salamovou metodu maji tihle kaspari chystat... Jestli omezeni aut, tak to rozhodne neni (ani predevsim) z jejich strany,
|
|
|
tak to se pleteš. uzavírka smetanova nábřeží (teďko prej je generálka 8o) ) a "humanizace"- umrtvení SJM nejsou nic jinýho než "boj proti autům. je to z jejich strany, protože oni si touhle ultimativní metodou politického boje vytvoří základnu (blbů, kteří naneštěstí stále mají volební právo), která je pak vykopne do komunální politiky - takový mají plán.
|
|
|
Ne, nepletu. Pisu, ze to nejsou predevsim oni, kdo by byl proti autum. Nejsou to oni, kdo predelavaji ulice na pesi zony (tam se na kole taky nesmi), nejsou to oni, kdo vymysleji, jak jeste vic zneprijemnit a zdrazit parkovani (napr. v Praze). A netusim, kdo stoji za predrazenejma cyklostezkama, ve spouste pripadu i zbytecnejma. Rekl bych, ze lidi na uradech a jejich znami, kterym se hodi dotace do kapsy. Podle me chtej jenom ukousnout cast statnich penez pro sebe. Zemedelci jezdej s kejdou, odborari vlakama do Prahy, maratonci behaj behy, blokujici dopravu, stejne tak cyklisti. Navic co cyklista, to motorista, az na par vyjimek.
|
|
|
pleteš se, nebo to asi byl jinej kolo*mat, kterej se rozčiloval nad výší částky letos připsané na rozvoj buznídopravy fpráglu.
a kdo stojí za předraženejma cyklostezkama? že by ten, kdo po nich vytváří poptávku - cykloaktivista, který mluví za všechny cyklouše?
tak, to bychom měli. co tam máš dál?
|
|
|
Dal tam nemam nic, protoze jestli si myslis, ze poptavajici muze za to, ze je nejaka zakazka predrazena, nema s Tebou smysl o cemkoli mluvit :-) Nazdar.
|
|
|
takže cyklostezky se stavěj protože úředník chce? ses posral, cykloune?
|
|
|
Jo, protoze jsou dotace, ktere se musi nekde utratit. Presne proto, ted nejake osloveni, treba "blbecku".
|
|
|
Jistě.
Třeba soudruh Čech se na svých volebních plakátech chlubil, kolik posstavil v Praze kilometrů cyklostezek.
To normální cyklisty mohlo jen naštvat, protože je jednak nechtěli, jednak jsou pro cyklisty nepoužitelné kvůli absolutní převaze inlajnistů.
Blud, že cyklostezky jsou stavěny pro cyklisty, je o to nepochopitelnější, oč je (a to i zde!) rozšířenější.
I v novinovém článku oslavujícím onu cyklostezku, která byla i na tomto webu pranýřována kvůli absurdní ceně, se psalo jen o jejím využití bruslaři, například z hlediska dostupnosti z nejbližších domů atd.
|
|
|
Cykloaktivista? No, možná, ale myslím že jejich vliv se obecně zbytečně přeceňuje. Z mé (letmé) zkušenosti s magistrátem jsou pro ně cykloaktivisti přinejlepším užiteční idioti, při nejhorším otravné vši.
Za zonami, zklidňováním a stavbou zbytečných cyklostezek nestojí nic víc, než snaha úřadů, "hochů co spolu chodí" a jimi vlastněných firem ukousnout si z veřejných peněz.
|
|
|
jistě...ale nedělají to jen tak. vždycky je to schovaný za poptávkou od veřejnosti...a tu zajišťují cykloaktivisti,kteří vždy mluví jménem všech ocyklených.
|
|
|
Ale to je myslím obráceně. Byla dřív poptávka cykloaktivistů, které "ochotní" úředníci a jejich kamarádi podnikatelé vyšli vstříc, nebo vůle úředníků stáhnout si peníze do kapsy, následovaná hledáním užitečných idiotů, kterážto role padla na cykloaktivisty? Nejspíš to druhé.
Cykloaktivisti jsou IMHO bezvýznamní, protože jsou snadno nahraditelní. Vždy bude "nějaký" magor, ať už je to cykloaktivista, militantní zelený nebo nějaká ta "pražská matka", co bude požadovat.... něco, co je úplná blbost, omezí to život obyvatel města a stojí to peníze. Ať už je to extra cyklostezka, vyhražený pruh, parkovací zony, nebo třeba cojávím přechod pro ježky uprostřed města.
Po případné eliminaci vlivu cykloaktivistů si najde struktura jiného užitečného idiota a ani to nepocítí.
|
|
|
já si to nemyslím. podle mého je snadno vysledovatelné, že napřed byl tlak na to "aby se s tím něco udělalo", čehož se samozřejmě chytilo několik firem, protože v tom ucítily prachy. kdo to je se snadno můžeš dopátrat tím, když poptáš finišer s šířkou zakládací lišty 3,0 m. je to drahý, na silnice a parkoviště nepoužitelný...a nikdo to nekoupí bez toho, aby pro to měl využití. a jsi doma 8o)
ano. ale bavíme se o cyklostezkách.
jistě. mohla by si najít motoristu. to by špatný nebylo ani trochu, kdyby tento za svý rachy taky něco dostal 8o)
|
|
|
Ad poslední bod: Vlastně mne zaráží, proč se to nestalo? Koneckonců, taková stavba "zbytečné" tříproudovky, či rozšiřování komunikace... i když to se v Praze asi dělá poměrně těžko, popř. se na to špatně získávají eurodotace, nebo to mají obšancované jiní "velcí hoši" a na magistrát "zbyly" jen drobky
|
|
|
Mám takový pocit, že se to třeba v Praze už překlopilo. Z užitečných idiotů se staly otravné vši. Nic jim nebylo po chuti a kousali i do ruky, která je krmila. Někdy z kraje února byli z komise pro ocyklence vyhozeni bývalí zasloužilí bratři v triku. Cach a Filler následně uraženě odešli sami - dobře jim tak.
|
|
|
Jistě.
Neznám osobně žádného "okružence", který by kdy pronesl slovo za stavbu libovolné okružní okružní křižovatky, které je v naší obci postavena. Vyjma několika exemplářů z těch lidí, co mezi posedáváním popocházejí po radničních chodbách.
|
|
|
fakt, že prostý člověk nedokáže docenit výhody okružní křižovatky a porovnat je s jejími nedostatky, ještě není důvod je nestavět.
|
|
|
|
"Petici za pěší zónu podepsalo takřka tři tisíce lidí." .... tak to by bylo vcelku impozantní číslo. Třeba v Blatné. Ale v Praze??? WTF!
Jinak se nedivím, že se pod to nikdo nechce podepsat....a trotlovi Svobodovi asi jedno trestní stíhání na krku, a druhé ve vzduchu, k seberealizaci stačí:-D.
|
|
|
Oživení je moc hezký termín. Takový newspeakový.
|
|
|
Však je tam mrtvo:).
A o co jsme přišli? (z nabrezizije.cz)
mohli jsme mít divadelní představení, interaktivní stavebnici a prolézačku, mohli jsme animovat, tisknout, žonglovat, účastnit se výtvarné, taneční i zahrádkářské dílny, mohli jsme dělat placky, origami nebo lodičky na vodu, mohli jsme si hrát na architekty, mohli jsme vyrábět hudební nástroje, loutky, poslouchat hudbu, sledovat filmy i netradiční videoprojekce, mohli jsme zpívat, vyměňovat si věci, tančit, hrát hry, malovat na silnici, skákat panáka, krmit labutě, saunovat se, diskutovat, fotit se, číst si, jíst, relaxovat, opalovat se…
|
|
|
ale mají pravdu, to všechno mohli mít, mohli tancovat a bavit se a relaxovat a mezitím by jim ostatní vydělávali na jejich granty. Kdo jiný než savec grantů si může plánovat zábavu na nábřeží, možná ještě důchodce, ale ten je rád, že doleze do přilehlého parku. Běžný obyvatel v pracovní dny maká a o víkendu opouští Prahu, takže tanec a hry na nábřeží jsou jasně pro cílovou skupinu lehkoživků z neziskovek.
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Cyklojízda 20.4.2013 (& Smetanovo nábřeží off)
|