D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Reklamace v Čechách
    (ze dne 26.05.2013, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 26.05.2013 21:29:28     Reagovat
    Autor: icu - icu
    Titulek:Podobná zkušenost
    V hlavní roli také Arvato, jinak to byl mobil Sony a vadná baterka. V Arvato to chtěli řešit placenou výměnou základní desky, v Sony Mobile CZ se za ně bili jako lvi...

    Komentář ze dne: 26.05.2013 22:21:32     Reagovat
    Autor: 8-bit - 8-bit
    Titulek:Kondík
    Jenom malé upřesnění- v mobilech dneska nenajdete žádné kondíky s kapalným elektrolytem. Ten černý flek nebyl elektrolyt, ale ohořelé místo po tantalovém kondu. Díky přetížení, případně výrobní vadě, dokáží docela dost agresivně shořet. Výsledek může vypadat třeba takto:
    http://www.electronicproducts.com/images2/facm_cti_2_oct2012.gif
    A ještě jsem našel pěkné vysokorychlostní video:
    https://www.youtube.com/watch?v=u1Gsf9Lzkyg

     
    Komentář ze dne: 27.05.2013 07:20:24     Reagovat
    Autor: Behemot - Behemot
    Titulek:Re: Kondík
    A to víte že jo. Nezřídka se tam narve co je při ruce, a když mají zrovna při ruce sto tisíc elektrolytů 5×5 mm…

     
    Komentář ze dne: 28.05.2013 00:08:41     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Re: Kondík
    Pozoruhodné. Já myslel, že takhle to dělali naposledy Rusové v roce 1990 v továrně na výpočetní techniku zn. Elektronika při sestavování populárních počítačů RK86 "Radio" (zlí jazykové tvrdí, že na té samé lince se montovaly rovněž oblíbené motocykly Ural, a po spatření jak těch počítačů, tak těch motocyklů bych tomu klidně věřil). Že ona ta Čína je komunistická země...?

     
    Komentář ze dne: 28.05.2013 03:38:32     Reagovat
    Autor: 8-bit - 8-bit
    Titulek:Re: Re: Kondík
    Jednak to takhle nikde nefunguje, a taky by se tam elektrolyt ani nevešel. U elektrolytů máte 0,5mm podložku a další asi 2 mm jsou těsnění, takže SMD elektrolyty bývají vysoké minimálně cca 5 mm aby se dovnitř ještě vešel ten humus, co se chová jako kondík :-) Mimo to, vyteklý elektrolyt vypadá jako nějaká světle hnědá sračka, nikoli černá skvrna.

    Kdepak, byl to téměř jistě tantal a kolem něho vypálený/očazený flek. Tantalové kondíky mají tu skvělou vlastnost, že to co je uvnitř tvoří něco jako termitovou slož (Ta + MgO2), navíc hezky jemně pomletou a slisovanou. Chytá to okamžitě i při nepatrném překročení maximálního napětí. Vřele doporučuji vyzkoušet jeden takto lupnout na nějakém vraku..

    Ale to já jen tak, že mě docela fascinuje míra zkurvenosti lidí, kteří jsou schopni tohle pojmenovat jako "oxidace". Zase na druhou stranu je fakt, že termitové hoření je vlastně taky oxidace :-D

     
    Komentář ze dne: 28.05.2013 06:06:08     Reagovat
    Autor: Ygorek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Kondík
    Existuje nějaké hoření, které není oxidace?

     
    Komentář ze dne: 28.05.2013 06:30:39     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Kondík
    Myslím, že snad ani ne. Možná mě doplní vzdělanější, ale prudká oxidace je snad přímo definice procesu spalování.

     
    Komentář ze dne: 28.05.2013 07:35:10     Reagovat
    Autor: JVP - JVP.
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Kondík
    Spalování je jedním ze tří způsobů hoření. Hoření je prudká oxidační reakce, při níž dochází k vývynu tepla a světla. Tolik definice z oblasti PO.

     
    Komentář ze dne: 02.06.2013 22:41:06     Reagovat
    Autor: Behemot - Behemot
    Titulek:Re: Re: Re: Kondík
    Napsal jsem vám 5×5 mm, o čem to tedy mluvíte prosím pěkně? Jaké SMD? Na kraji se vyřízne kousek desky, tam strčí kondík a elektrody ohnou a připájí do desky. Na to se místa najde…podobný postup jsem viděl v různých zařízeních, proč ne v telefonu? Nakonec mrkněte se i na mezigenerační srovnání SSD Intel. Jednou hliníkový elektrolyt, jednou tantalový, po třetí bůhví co.

     
    Komentář ze dne: 04.06.2013 03:39:12     Reagovat
    Autor: 8-bit - 8-bit
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Kondík
    Omlouvám se, předpokládal jsem, že myslíte normální SMD elyt:
    image.made-in-china.com/2f0j00sMBEvhUdYQfY/SMD-Chip-Electrolytic-Capacitor. jpg

    Nicméně je nepravděpodobné, aby dneska někdo v mobilu používal nějaké vývodové součástky, když všechno ostatní je povrchová montáž. Protože by to po přetavení SMDček muselo putovat do druhé mašiny, která osadí vývodovku, a potom ještě na selektivní vlnu. Z hlediska celkové ceny prostě výhodnější tam dávat MLCC keramiky nebo tantaly. Proč něco takového dělal Intel u těch disků nemám tušení. Kromě toho plocha, kterou zabraly ty dva kondíky, není zrovna malá:
    www.storagereview.com/images/StorageReview-Intel-SSD-DC-S3700-Circuit- Board-Bottom.jpg

     
    Komentář ze dne: 12.06.2013 16:46:10     Reagovat
    Autor: *** Top Secret *** - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Kondík
    Jo to muzu potvrdit. Jednou mi bouchnul kondik do xichtu a kdyz jsem se pak podival co v nem zbylo, tak to vypadalo jako hnedej papirek stocenej do rulicky.

    Komentář ze dne: 27.05.2013 00:16:16     Reagovat
    Autor: kuba - Kuba
    Titulek:naklady
    Jen pro moji českou "zajímavost":
    Kolik byly ty celkové náklady? Kolik stojí takový posudek? Dá se nárokovat i čas? Pokud ano - jak se počítá?

    Díky moc
    Kuba

     
    Komentář ze dne: 27.05.2013 09:44:27     Reagovat
    Autor: mikymoto - mikymoto
    Titulek:Re: naklady
    Cena posudku byla v tomto případě velice příznivá, znalec si řekl o 550,- Kč. Za to jsem obrdžel 13 stránek posudku, ve kterém byla cca 1/3 fotodokumentace. Další náklady byla fotodokumentace za 450,- Kč. Celkové náklady tedy 1 tisíc český.
    Čas se údajně, dle mě dostupných informací, nárokovat dá, ale horší je do s prokazováním. Já jsem žádal pouze o prokazatelně zaplacené náklady. Čas strávený s řešením jsem bral jako školení :o)

     
    Komentář ze dne: 27.05.2013 10:46:44     Reagovat
    Autor: DonNight - DonNight
    Titulek:Re: Re: naklady
    Kde jste sehnal toho znalce? Já když chtěl jit do pře taky kvuli údajné oxidaci telefonu, tak jsem to zabalil v okamžiku, když si tři znalci řekli za posudek 3 až 5 tis.

     
    Komentář ze dne: 27.05.2013 11:55:06     Reagovat
    Autor: mikymoto - mikymoto
    Titulek:Re: Re: Re: naklady
    Tak hledání znalce byla taky dobrá akce. První kroky vedly na datalot.justice.cz/justice/repznatl.nsf/$$SearchForm
    Po několika pokusech jsem kontaktoval nakonec Ing. Jelínka www.posudek.cz/, který velice rychle reagoval a jednání s ním bylo vynikající.
    Jen upozorním na to, že je potřeba dodat fotodokumentaci - on sám nesmí telefon rozebrat. Předpokládám, že to není výmysl jen u Nokie.

    Komentář ze dne: 27.05.2013 01:46:27     Reagovat
    Autor: Daemonius - Corwin.Black
    Titulek:
    Obdobně vstřícný je ještě servis TNTrade.cz (ty dělají servis lecčemu, neb dodávají do ČR opravdu hodně hardware). Nu a AWH co se týká foťáků, to jsou taky "borci". Bohužel se ani jedněm obvykle nedá jen tak vyhnout.. Naštěstí je pro mě třeba Rakusko blízko (co se foťáků týká a reklamací týká, autorizované servisy a tak).

    Jinak reklamace čehokoliv ohledně výpočetní techniky (a zřejmě i mobilů) je v ČR porod. Být naprosto neodbytný je dobrý základ. :)

     
    Komentář ze dne: 27.05.2013 09:53:41     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re:
    Do AWH jsem toho nanosil celkem dost a vždycky všechno bez problémů.

    Komentář ze dne: 27.05.2013 07:51:11     Reagovat
    Autor: Offens - Predator2811
    Titulek: SVĚTLÁ VÝJIMKA
    Naštěstí Apple v tomhle ohledu vybočuje.

    Asi to mají jako firemní politiku, protože v průběhu let jsem přišel do styku s několika jejich servisama (některý pro počítače, některý pro tlf) a vždycky to proběhlo bez problémů.

    V případě tlf se do servisu odnesl iPhone, zpátky přinesl náhradní zapůjčený zadarmo, po cca týdnu se to prohodilo, zpátky k nim se odnesl zapůjčený a přinesl buď opravený nebo vyměněný.

    A taky se ukázalo, že jsou ochotný udělat minimálně u tlf výměnu za nový ne na základě objektivní závady, ale i čistě na základě požadavku zákazníka, tj. když brbláš, vymění ti starý iPhone za nový.

    Story k tomuhle: Před lety se mi tehdejší iPhone začal z ničeho nic rychle vybíjet, ze 100% baterky na nulu tak během 5-6 hodin max bez používání (přes noc). Nechal jsem ho reklamovat, ze servisu se vrátil s tím, že žádnou závadu neobjevili, tak přeinstalovali OS a vrací. U mě problém přetrvával, takže po pár dnech mobil putoval zpátky do servisu. Zpátky se mi vrátil nový exemplář s tím, že závadu opět neobjevili, tak mění za nový. Ten se mi ale taky vybíjel stejně rychle, takže jsem pochopil, že chyba nebude v HW a po nějakém hledání na netu jsem zjistil, že šlo o problém se synchronizací tlf s Exchange Serverem, který vedl k tomu, že tlf se snažil permanentně synchronizovat a tím vyblemcal baterku během pár hodin. V servisu na to nemohli přijít, protože neměli přístup k mému uživatelskému profilu a problém se synchronizací byl pouze v něm. No a tím jsem současně zjistil, že mi skoro rok starý tlf vyměnili za nový jen tak, přestože byl zcela v pořádku :-)

     
    Komentář ze dne: 28.05.2013 11:21:35     Reagovat
    Autor: Joker - Joker
    Titulek:Re: SVĚTLÁ VÝJIMKA
    Taková je politika těch firem.
    U Apple poměrně velkou část ceny tvoří prostě jen ta značka Apple. Tomu samozřejmě musí odpovídat i servis (a při 30% maržích ani není problém občas někomu ten telefon vyměnit).

    Naopak od C5-00 ani nikdo nějakou exkluzivitu nečeká, typicky se asi kupovala jako "docela slušný telefon za nízkou cenu". Navíc Nokia na tom byla/je tak, že na tom telefonu dost možná realizovala zápornou marži (prodejní cena byla pod výrobními náklady). Takže těžko čekat nějakou ochotu při reklamaci.

    Tohle jde ostatně vidět kde všude.
    (Samozřejmě ale je hodně firem, které prodávají drahé "luxusní" výrobky, ale servis tomu neodpovídá. A kupodivu znám i jednu výjimku na opačné straně spektra, a sice IKEA, kde úroveň řešení reklamací převyšuje cenovou úroveň zboží.)

     
    Komentář ze dne: 28.05.2013 11:40:08     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: SVĚTLÁ VÝJIMKA
    U Apple sice značka možná hraje roli, ale hlavní tam je spíš velmi vysoký podíl nákladů R & D. Jednak promýšlejí i detaily, na které ostatní dlabou (magnetický napájecí konektor, zasouvací háčky pojistky displaye, čisté provedení pouzder laptopů atd. atd.) a za druhé na jeden produkt, který jde ven tam připadá (nebo přinejmenším za Jobse připadala) spousta slepých uliček, ze kterých nakonec nic nebylo, ale je potřeba je z něčeho zaplatit.

    A samozřejmě hlavním parametrem při stanovení ceny je ochota zákazníka tuto cenu zaplatit, což platí pro kohokoli, tedy s výjimkou státu.

     
    Komentář ze dne: 03.06.2013 09:19:50     Reagovat
    Autor: RomanL - RomanL
    Titulek:Re: Re: Re: SVĚTLÁ VÝJIMKA
    Ano, těmi "detaily" se zákazníci firmy Aplle často utěšují... ;-)

     
    Komentář ze dne: 03.06.2013 09:27:54     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: SVĚTLÁ VÝJIMKA
    Jo, zato třeba zákazníci Asusu či Dellu* se utěšují tím, že nejsou ovce, když jim dítě trhne napájecím kabelem a oni si mohou jít koupit nový laptop...
    ___
    * Který stojí ve srovnatelné konfiguraci zpravidla více než Apple, pokud tedy vůbec srovnatelnou konfiguraci nabízí

    Komentář ze dne: 27.05.2013 09:21:40     Reagovat
    Autor: Pavel F. - flajzi
    Titulek:
    Moc nechápu, proč do sporu tahat Nokii či ten servis. Vodafone ten telefon prodal a je jediným partnerem k jednání.
    Na autorizovaný servis mě může odkázat, ale jako zákazník nemusím poslechnout a mohu nadále jednat jen s VF.
    Takže pokud mě servis vyjebe s oxidací, tak v dalších krocích jednat jen s VF.
    A případně soudní spor vést s VF (nebo vymáhání nákladů na znalce), protože jen a jen s VF jsem uzavřel smlouvu. S nikým jiných, ani ta Nokia s tímto sporem nemá nic společného.

     
    Komentář ze dne: 27.05.2013 09:50:25     Reagovat
    Autor: mikymoto - mikymoto
    Titulek:Re:
    No já je do toho netahal :o) Házeli si mě jeden na druhého jako horký brambor. Nic takového jsem předtím neřešil a tak jsem možná nevolil tu nejsprávnější cestu a možná jsem měl, jak říkáte, trvat na vyřešení problému přímo Vodafone.
    Jen u mě zafungoval "rudej hadr" v případě jednání se strany Arvato a chtěl to vyřešit za každou cenu. To, že se do toho postupně zapojila (byla zapojena) Nokia, je možná ne zcela ideální, ale k výsledku (proplacení nákladů) to vedlo.

    Komentář ze dne: 27.05.2013 12:23:15     Reagovat
    Autor: v6ak - v6ak
    Titulek:Arvato?
    Pokud to řešilo Arvato, tak na to jsou občas "zajímavé" reference. Ještě mi teda reklamaci nezamítli, ale po "opravě" vadného mikrofonu (někdy fungoval, někdy ne, možná studený spoj) se během týdne, možná dvou týdnů, závada projevila znovu. Pak to "opravili" úplně stejně jako minule. Takže jsem mobil vrátil. Opět byl problém diagnostikován úplně stejně a peníze jsem dostal zpět.

    Pokud byl problém skutečně vadný mikrofon, pak dvakrát po sobě to neopravili, ale nejspíš zatlačili na studený spoj.

    Pokud byl problém jinde, tak to diagnostikovali blbě. Stane se, ale třikrát po sobě stejná chyba...

    Komentář ze dne: 27.05.2013 12:59:53     Reagovat
    Autor: Princ Krason - princkrason
    Titulek:Náklady
    Především je třeba si uvědomit, že servis udělá jen to, co výrobce/dovozce zaplatí. A protože s Nokií to jde od desíti k nule, tak přirozeně ořezávání nákladů se promítá i v ochotě proplácet náklady na záruční opravy. Servis je také jen podnik za účelem zisku.

    Komentář ze dne: 27.05.2013 13:32:09     Reagovat
    Autor: dmi - Neregistrovaný
    Titulek:protistrana?
    Nemel by byt ze zakona jedinou protistranou Vodafone?u nej byla uzavrena kupni smlouva, u nej by se melo vse resit az do konce?toto prehazovani subkontraktorum je v poradku?

     
    Komentář ze dne: 27.05.2013 16:19:19     Reagovat
    Autor: mikymoto - mikymoto
    Titulek:Re: protistrana?
    Je možné, že jsem měl trvat na jednání pouze s Vodafonem (již zmíněno v komentáři výše). Nicméně v době, kdy jsem "v tom" lítal, tak sem byl prodejnou odkázán na autorizovaný servis a nezkoumal, zda je to správně nebo ne.
    Beru to tak, že článek samotný i komentáře pod ním mohou přinést potřebné informace pro další obdobně postižené a pomoci jim s orientací v problematice reklamací. Popisuji konkrétní průběh v mém případě - nevylučuji, že se mělo postupovat jinak a lépe.

     
    Komentář ze dne: 28.05.2013 00:12:31     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: protistrana?
    Taky je mi to divné (dlouhodobě), ale zase na druhou stranu se to tak běžně dělá už léta. Kdyby to nebylo aspoň víceméně v souladu se zákonem, tak už by to jistě někdo rozstřelil a tato praxe by u velkých firem typu Vodafone nebyla nadále provozovatelná. Tedy aspoň jsem si to myslel. Možná se na to radši podívám...

     
    Komentář ze dne: 02.06.2013 20:53:42     Reagovat
    Autor: icu - icu
    Titulek:Re: protistrana?
    Praxe prodejce je taková, že mají vyjádření záručního servisu a "přes to nejede vlak". Nejsou oprávněni řešit zjevné rozpory mezi fyzickým stavem, záručními podmínkami a vyjádřením servisu - to je pro ně svaté a dokud se nepřinese vyjádření znalce, nebaví se s vámi. Sice slušně, ale to je vše (zkušenost s O2)

    Komentář ze dne: 28.05.2013 14:37:02     Reagovat
    Autor: SPECZ - specz
    Titulek:Arvato
    V Arvatu na stochově jsem svého času dělal, bez dvou dnů tři měsíce. V té době se tam dělal jen záruční servis mobilů nokia, průměrně 2000 mobilů den (posílali to tam z celý evropy). Denní norma pro jednotlivé techniky se pohybovala mezi 18-35ks telefonů, podle toho na jaký typ telefonu byl který technik přidělen. Z toho samo o sobě vyplývá nutnost každou opravu co nejvíc ojebat, protože jinak se za osmihodinovou šichtu norma zvládnout nedá, a nesplněná norma = jít domu za základ. Navíc, norma se počítala vždy jak za jednotlivce, tak za celou šestičlennou skupinu která měla na starosti skupinu typů telefonů (cca 5 typů na skupinu). Takže nešlo přistupovat k tomu stylem - "udělám to pořádně, sice dostanu míň peněz ale zas nebudu mít blbej pocit že jsem někoho poškodil", protože by díky tomu přišla o prachy celá vaše pracovní skupina a následně by vám to dala pěkně sežrat.
    Takže občas když některý technik nestíhal, snažil se tvrdit že tam je oxidace v důsledku vniknutí vody, ale imho jen cca.čtvrtina těchto tvrzení se zakládala na pravdě. Ne vždy z úmyslu, někdy jen z prosté neschopnosti rozeznat ohořelou desku od zoxidované, u některých "techniků" kteří tam taky pracovali. A autor zřejmě může být rád že kartu dostal hned na prodejně zpátky - alespoň v době kdy jsem tam pracoval se paměťovky kradly ve velkém. Simka se většinou přihodila zpátky do pytlíku k telefonu, ale občas zůstala ležet zapomenutá na stole, a pak se prostě házela do koše - nebylo jak ji přiřadit zpět k telefonu ...

     
    Komentář ze dne: 29.05.2013 10:04:03     Reagovat
    Autor: mikymoto - mikymoto
    Titulek:Re: Arvato
    :o) tak takhle sem si to nějak představoval. Tedy to s tím přístupem k určení důvodu požkození. Nemám čas = je to oxidace.
    Ale to že by se tam i ztrácely součásti telefonů mě hodně překvapilo. I když to vysvětluje to rozborku telefonu před odesláním. Zřejmě reagce na předchozí problémy.
    Spíš mě děsí ale to, že novější generace telefonů skutečně vydží mnohem méně než předchozí. Netvrdím že by se měl telefon dědit z otce na syna, jako to bylo běžné třeba u pluhu, kovadliny nebo pušky. Ale přeci jen bych si představoval funkční výrobek alespoň 5 let. Když se člověk poptá mezi známými tak zjistí, že nechutně velké množství lidí má zkušenost s problémovým, nebo zcela umřelým telfonem ještě v záruce.

     
    Komentář ze dne: 29.05.2013 13:39:05     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Arvato
    Na druhou stranu spousta lidí telefon mění ještě před koncem jeho života, někdy i před koncem záruční doby. Telefony rychle zastarávají kvůli přídavným funkcím, vlastní telefonování už příliš vylepšit nejde, zato ty různé další funkce jsou buď lepší nebo je starý model vůbec neměl.

    A některé muzejní kousky ne že by nefungovaly, ale už jaksi nesplňují dnešní požadavky na telefon. Například taková blbost jako absence bluetooth. Nebo dnes poměrně rozšířené dual sim telefony. Na co nosit dva staré a dosud plně funkční telefony, když je plně nahradí jeden.

     
    Komentář ze dne: 29.05.2013 15:51:11     Reagovat
    Autor: mikymoto - mikymoto
    Titulek:Re: Re: Re: Arvato
    Ale jistě, je hodně lidí kteří střídají mobily dost často - ať už kvůli nové funkci, nebo proto, že už není cool. Já sem spíše z druhé strany spektra uživatelů. Od telefonu očekávám, že vydrží na jedno nabití týden, bude telefonovat, psát SMS, mít nějaký organizátor (kalendář, připomínky, budík). To že má mobil OS a umožňuje instalaci hromady kravin, případně má GPS nebo foťák považuji za malé bezvýznamné plus - nikoliv za podmínku. Z výdobytků techniky využívám občas skutečně jen tu GPS. Ostatní funkce (a že jich je požehnaně) jsem často ani nevyzkoušel a nehodlám s nimi zabíjet čas. Na focení mám kvalitní fotoaparát, na hraní, internet a sledování filmů mám PC, atd... Takže já osobně upřednostňuji jednoduchost a výdrž.
    Apropo by mě opravdu zajímalo, kolik uživatelů z těch co si koupí "chytrý" telefon využívá alespoň část potenciálu a jak často. Když pominu pubescenty, kteří mají čas se v tom neustále hrabat, tak si myslím, že většině pracujících musí být líto času stráveného hraním s krabičkou. Ale jak by řekl klasik - život je otázkou priorit.

    Komentář ze dne: 29.05.2013 13:32:01     Reagovat
    Autor: fighting - svetr
    Titulek:Vodafone sponzoruje teroristy v Syrii
    Koupit si cokoliv od Vodafonu znamená dát tady zelenou kosovskému scénáři.

     
    Komentář ze dne: 31.05.2013 18:29:52     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Vodafone sponzoruje teroristy v Syrii
    Od té doby co jsem zjistil že Vodafone blokuje některé stránky podle jakéhosi pofidérního seznamu jsem s nimi asi před 5 lety navždy skončil.

     
    Komentář ze dne: 02.06.2013 22:58:08     Reagovat
    Autor: Vojta - Fish
    Titulek:Re: Re: Vodafone sponzoruje teroristy v Syrii

     
    Komentář ze dne: 02.06.2013 23:11:54     Reagovat
    Autor: TParanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Re: Re: Vodafone sponzoruje teroristy v Syrii
    Vodafone byl tehdy první a hlavně něl sral zdroj - i nezávadné stránky byly bloklé. Tehdy jsem tuším hledal něco k hackingu. To byl konec mé smlouvy. O2 k tomu přistoupil o hodně později.

    Komentář ze dne: 13.06.2013 10:59:23     Reagovat
    Autor: Petr Sors - Neregistrovaný
    Titulek:Stejny pripad - O2, Nokia E52
    Stejný případ, akorát, že s O2 a Nokií E52. Po měsíci v reklamaci mi bylo sděleno, že pro oxidaci způsobenou vystavením telefonu nadměrné vlhkosti jsou porušené záruční podmínky. Nokia skutečně takovou větičku na konci manuálu má, nicméně definice toho, co je "nadměrná vlhkost", chybí.
    Bohužel nejsem nervově vybaven tak, jako autor článku, telefon jsem vyhodil s tím, že od firmy Nokia už nechci ani reklamní propisku, na tož telefon a s milým O2 se chystám též rozloučit. Telefon to byl totiž dotovaný a tak bych čekal že mě podpoří při reklamaci, což se samozřejmě nestalo.

    Komentář ze dne: 23.06.2013 22:12:21     Reagovat
    Autor: Jizik - Neregistrovaný
    Titulek:Znalec
    Nemáte pravdu v tom, že soudní znalec nesmí rozebrat telefon, může, pokud je přímo znalec na mobilní telefony a tím je v Čechách, myslím jen jediný a je to p. Černý z Liberce. Jako argument, že nesmí telefon rozebrat je stejně zcestný, jako patolog, co má určit příčinu smrti aniž by do těla říznul. Znalce, kterého jste uvedl zřejmě neměl, nebo není k tomu oprávněn, zpravidla se jedná o znalce, kteří oceňují zboží, popř. mají znalečinu na elektrotechnické věci. Pan Černý samozřejmě telefon rozebrat může navíc disponuje výtečným mikroskopem s brutální kvalitou fotek. Na konec jen dodám, že stím posudkem si mohla firma Nokia vytřít prdel a vy by jste nic neudělal. U soudu by to rozprášila námitka zda byl telefon rozebrán.......

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.