|
Podobné situace často vídám i mezi neorganizovanými cyklisty. Autor článku měl navíc štěstí, že nejel v noci, jinak by ještě viděl něco o osvětlení… Jednou jsem takhle málem sundal neosvětleného pumpičkáře v protisměru (!), jinak zcela bez světel jezdí podle mého počítání zhruba polovina.
|
|
Jak rikal muj oblibeny komik. S pokryvkama hlavy to je tezke. U katoliku musi muz sundat pokryvku hlavy pri vchodu do kostela. Kdezto takovy zid si naopak pokryvku hlavy musi pri vstupu do urcitych kostelu nasadit. Zidovska zena ovsem pokryvky hlavy mit nesmi. Naopak katolicka zena pokryvku hlavy mit v kostele musi. Jestli to maji vsichni proto, aby honorovali toho nahore, ja vam povim, nekdo to ma pekne popletene....
motto: neduveruj zadnemu spolku co ma pravidla ohledne pokryvek hlavy ve stanovach.
Pro ty co vladnou anglictinou: www.youtube.com/watch?v=NNkkko4vlBs
|
|
|
Hmm, myslel jsem si že znám George jako svoje kecky a mýlil jsem se, takže díky za odkaz!
|
|
|
Vdaná židovská žena (ortodoxní) naopak pokrývku hlavy na veřejnosti mít musí neustále, pokud má vlastní vlasy :)
|
|
|
On to urcite kazdy vi ale pro jistotu. Vdana ortodoxni zidovska zena ma vetsinou paruku, pokud nerada nosi satek pres vlasy.
Mohl by ale nekdo prosim zminit, jak vypada vdana ortodoxni zidovska cyklistka? Je helmishka dostacujici pokryvka, nebo staci kombinace paruka helmishka? Nebo Helmisha satek? Nebo satek helmishka?
A co kdyz chce ortodoxni zidovska cyklistka do chramu? Nevi nekdo jak to resit? Urcite se najde nejaky verny dopisovatel z TelAvivu, ktery by to mohl vedet.
|
|
|
Je to stejne, jako kdyz prisahate na cinskou bibli psanou v brailove pisme s vytrhanymi strankami.. at some point it's all bullshit.
|
|
|
děkuji za potvrzení mého názoru, že ocyklení jsou prostě dementi. jasně, vyjímky se najdou, ale je jich tak málo, že úhynem libovolné stovky ocyklenců nachytané na silnici (včetně jejich samic, jejichž chování je stejně nehorázné jako u samců), nebude dotčen jediný slušný cyklista. dnes jsem viděl cyklistů asi 30, slušně se nechoval jediný, průjezdy na červenou 3, jízda silnice-přechod-silnice a silnice-chodník-přechod-silnice byla spíše pravidlem. bohužel pro společnost lidských bytostí jsem nebyl na pole-position, abych mohl na přechod vjet ve chvíli zmrdova přejezdu... třeba jindy...
|
|
|
Zkuste to srovnat se situaci v zivocisne risi. Kdyz se napriklad premnozi kobylky a jejich jejich koncentrace na plochu dosahne jiste kriticke hodnoty, da se stado do nekontrolovaneho pohybu a predstavuje problem :-) Urcite se da leccos na toto tema vygooglit, pokud chcete detaily. No a u cyklistu to vypada na to, ze casto staci, aby stado melo dva jedince.
|
|
|
Vám to jednou nestačilo ?
|
|
|
no jo, ne každej může být dárce orgánů na motorce myškující mezi auty, předjíždějící v zatáčce etc, případně řidič, pro kterého je jediné měřítko oprávněnosti dopravy přeprava nákladu z místa na místo. Už si kupte nějaký prášky na hlavu, aby se ta rána, kterou jste v dětství do hlavy tutově utrpěl, aspoň trošku zahojila.
|
|
Proč se mluví o cyklistech? Mám pocit, že se bavíme o sprosté tlupě obdivovatelů architektury, což je jak známo velmi nevycválaná sebranka! jsou to lidé, kteří si dovolují mít názor na výsostný majetek jiných. Hardcore jádro dokonce drze tvrdí, že na svém pozemku bych si neměl za své peníze postavit cokoliv se mi zamane. V tomto případě navíc usedli na kolo, což je jednoznačný důkaz jejich zvrhlosti. Zabít!
|
|
Take jsem cyklista a take motorista podobne jako autor clanku, Take si vsimam. Minuly vikend si to tak stoupam autem v ostrych zatackach po okresce pobliz jednoho prihranicniho mestecka k jedne nejmenovane cerstve vycistene prehrade ... a mijim tak padesatiletou tetinu na kole, ktere svym starim jiste pamatovalo Semika coby hribe. Tetinka se ani neotocila, ale kdyz zaslechla motor uhnula jeste vice ke krajnici, i kdyz i tak by uz sla vpohode objet. Za 200 metru mijim dva hosany v buzi-cyklo-kratascich, s urputnym vyrazem ve tvari, na svem hi-tech pedalostroji, nejedouci vyrazne rychleji nez pohodova tetinka v zavesu za nimi. Ani naznak toho, ze bych chteli uhybat. Vek bych typoval mezi 25-30. Zmrdi jako vysiti. Nabizi se uvaha. Cim vice stylovy oblecek, cim vice vytunene kolo, tim arogantnejsi chovani? Nebo je to vekem? Nebo je to dobou?
|
|
|
To s tím tuněním, předváděním se a arogancí se dá IMHO aplikovat i u aut a motorek (letadel aj ponorek).
|
|
|
Jak vypadá taková taková "ponorka ftuningu pyčo" ?
|
|
|
Na kapitanskem mustku ma skla polepene tmavou folii, vyfuk ma vyvedeny do narazniku hned za lodnim sroubem a tak nejak ji lip tahne vod spodu pyco
|
|
|
IMHO asi jako měření sil mezi USA a SSSR blahé paměti (a možná ještě furt mezi USA a Ruskem), AKA "studená válka" ;-)
|
|
|
|
|
|
To jsem taky cetl, ale na rozdil od neosvetleneho a opileho cyklisty mi vykradani post neprislo az zas tak typicke pro cyklisty ... aspon zatim ;-)
Posledni vete nejak nerozumim :-(
PS: To mi pripomelo, ze si musim stahnout z kamery vcerejsi cestu do Liberce - ten cyklista jedouci v protismeru byl fakt dobrej ...
|
|
|
Tou poslední větou jsem myslel samozřejmě vožralýho dobytka, co na kole naboural do policejního auta.
|
|
tu stať o tom, jak si člověk vzal za manželku cikánku a jaký jsou cikáni prasata. přijde mi to obdobně nedůvěryhodný. pokud sečtu 15 a 19 vyjde mi 34. takže: autorovi je buďto víc nebo je namachrovanej až na půdu a chtěl bych vidět jeho. většinou ten, kdo kritizuje třísky u ostatních, má sám v oku trám. by mě zajímalo, kde a jak parkuje s tím jeho autem, jestli uklízí všude po psech apd. jinak na kole se taky rád projedu a jezdím u nás po opuštěných silnicích, kde jsem král silnice a auto tu projede dvakrát za den. onehdá jsem byl ve středně velkém městě (spíš větším) a moc se mi to nelíbilo (hlavně kvůli hovadismu řidičů aut ke všem okolo). v praze by to bylo asi podobné. tam jsem jezdil jzejména v určitých lokacích, kde člověk potká hlavně pěší, bruslaře nebo ostatní cyklisty. pokud ale člověk může a rozhodne se dojíždět na kole do práce, musí lecos zkousnout a postupně se otrká.líbí se mi, jak se pořád kritizují cyklisté a přitom nebezpečnost cyklisty pro automobilistu je prakticky nula, ale obráceně se to blíží spíš ke stu procentům. kam se poděla ta svoboda?! když se někdo chce zabít, proč jim to nepřejete? každý svého štěstí strůjce...
|
|
|
Autora znám osobně a zdaleka to není takové etatistické hovado, jako ráčíte být dle svých projevů Vy.
Nebezpečnost cyklisty pro automobilitu nula? To si děláte srandu? Stačí aby mi takový kretén vjel pod auto a i když bude situace jasná a bude tam dost stop na to, aby se to prokázalo, jsem automaticky podezřelý č. 1 na kterého je snaha to hodit a musím se navzdory presumpci neviny hodně bránit, což není zadarmo. V neposlední řadě si musím opravit auto. Pokud to bude jen trochu nejasné protože chybí nějaké stopy apod., reálně hrozí, že půjdu bručet i když ve skutečnosti za nic nemohu. Že je cyklozmrd mrtvý či zmrzačený a je tedy na tom hůř než já, to mi v danou chvíli nepomůže.
|
|
|
|
Mohl tam být cyklozmrd, zato realitou zůstává, že servírujete důkaz o motozmrdismu jako vyšitém. IMHO jsou v širé Rusi (odkud video nejspíš pochází) považováni za větší mameluky právě skútraři. Cyklisté tam jsou po přejetí prostě necháni napospas divé zvěři :-).
|
|
|
To video na 99 % nepochází z Ruska. Na to je tam moc čínských(?) textů a formát poznávačky na tom autě taky neodpovídá.
Kromě toho to, co tam předvádí ten scooterista je u nemalé části českých cyklozmrdů naprosto běžný manévr (byť zpravidla není zahajován ze souběžné jízdy). Stačí si vzpomenout na toho blba Bouchala.
|
|
|
Stačí aby mi takový kretén vjel pod auto a i když bude situace jasná a bude tam dost stop na to, aby se to prokázalo, jsem automaticky podezřelý č. 1 na kterého je snaha to hodit a musím se navzdory presumpci neviny hodně bránit, což není zadarmo. V neposlední řadě si musím opravit auto. Pokud to bude jen trochu nejasné protože chybí nějaké stopy apod., reálně hrozí, že půjdu bručet i když ve skutečnosti za nic nemohu.
To je sice pravda (*), ale buďme zase fér -- naprostá většina z toho není vinou pumpičkáře, nýbrž poměrně debilních zákonů a dokonale debilní justice.
A za ty může pumpičkář přesně v téže míře, jako každý jiný (včetně automobilistů).
____
(*) a možná je vhodné -- aniž by to mělo vést k jakémukoli závěru; jen pro vhodnou perspektivu -- srovnat situaci automobilisty, který přejel debila pumpičkáře vinou téhož, se situací střelce, který zachránil několik nevinných životů včetně svého tím, že nadělal cedník z nějakého mizerného grázla.
|
|
|
tak to je sice zčásti pravda, ale o tom jsem nepsal. nebezpečím jsem myslel ohrožení života a zdraví a ne buzerace úřadů. to si myslím nesouvisí s cyklisty, ale s celkovou byrokratizací všeho a stavem legislativy...
|
|
|