D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Neuvěřitelné jednání přepravce společnosti PPL
    (ze dne 14.02.2010, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 14.02.2010 20:46:13     Reagovat
    Autor: klak - klak
    Titulek:
    Klasické setkání s blbcem. Řešením je poskytnout firmě čitelnou zpětnou vazbu, tak jako jste to udělal vy. Zkrátka nemávnout nad tím rukou.

    Komentář ze dne: 14.02.2010 21:01:00     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Nojo, PPL
    Takovejch veselejch historek s PPL jsou stovky, možná tisíce. Hodně lidí má zásadu "přes PPL nic nebrat".

     
    Komentář ze dne: 15.02.2010 11:03:58     Reagovat
    Autor: pivak - pivak
    Titulek:Re: Nojo, PPL
    Na firme v podstate nezalezi, ja osobne s PPL problemy nemam, za to ti, kteri u nas jezdi pro GPL, to je tragedie. Na blbce muzes narazit vsude.

     
    Komentář ze dne: 19.02.2010 17:04:06     Reagovat
    Autor: občan - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Nojo, PPL
    asi máte smůlu na konkrétního závozníka ve vašem regionu. Mně PPL doručuje a odváží asi 100 balíků ročně a je to absolutní pohoda. Chodí i nebalené, nepoškozené, včas, vždy ráno zavolá na mobil, že to veze a na kdy to vidí, dá se domluvit i že to nechá třeba v nějakém krámě ve městě, kam jedu, když nejsem doma, když toho má moc nebo píchnul nebo ho okradli a řeší to s policajt (už dvakrát), následuje omluva a přiveze to soukromě třena večer...na dispečinku vždycky zjistím, kde zásilka je (pokud spěchám..). Asi mám štěstí...

     
    Komentář ze dne: 15.02.2010 19:09:22     Reagovat
    Autor: Marty - Marty
    Titulek:přes PPL nic nebrat...
    Naprosty souhlas. 5x zasilka pres PPL - 5x problem. 100 zasilek pres UPS a bez problemu...

    Cim to asi tak je, ze stacil jeden telefonat na logisticke centrum UPS a vsechny zasilky bez problemu dorucuji na adresu provozovny mezi 12:00 a 14:00 i kdyz jsou adresovany na fakturacni adresu firmy (par kanclu v biznis centru na opacnem konci mesta) a pro PPL predstavuje to same neprekonatelny problem? Cim to asi je, ze kuryr od PPL vas na plnou tlamu posle do p.dele kdyz chcete aby zasilku dorucil do prumyslove zony na opacnem konci mesta i kdyz objektivne vim, ze tam jezdi kazdej den a vozi veci pro 10 sousedicich firem ? Ze by ochota a zazmrdovanost firmy??

    Komentář ze dne: 14.02.2010 21:10:01     Reagovat
    Autor: MCS - MCS
    Titulek:
    Zdravim, ja potkal nekolik ridicu PPL a vse probehlo bez sebemensiho problemu, jeden z nich byl dokonce ochotny pockat nekolik malo minut... Podle me je to jen o cloveku za volantem.

    Trochu horsi zksuenost jsem mel jednou s GP kde ridic nezvladl pouzit telefon, kdyz selhal domovni zvonek ale budiz mu ke cti ze po me urgenci zasilku dorucil tentyz den jen o par hodin pozdeji...

    Komentář ze dne: 14.02.2010 21:36:23     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:PPL
    dala jsem jim na výběr, buď do pěti odpoledne doručit do zaměstnání nebo po páté domů. Jenže dvě varianty jsou na ně příliš, asi na ně nemají kolonku. Ujistili mě, že do pěti do zaměstnání. Nestalo se nic i když měla recepční peníze a přesné instrukce. Nic. Když jsem jim zavolala, tvrdili, že doručili, ale že si nikdo nepřevzal. Ptala jsem se v kolik, doručili ve 21.03. Když jsem vysvětlila, že jsem dávala podmínku do pěti odpoledne, odpověděla paní, že toho mají moc, zdálo se, že čeká až je polituju. Vysvětlovala jsem jí, že není v mých možnostech čekat 24 hodin na jednom místě a doufat, že se doručení povede.
    Ujistila mě, že další dny to stihnou dřív, další dny dovolená, takže změna adresy. Dva dny se nedělo nic. Doručení se povedlo čtvrtý den, do zaměstnání. Už jsem neměla sílu to řešit, od reklamace mě odradilo, že se k nim téměř nedá dovolat, věčně obsazeno, asi ta spousta spokojených klientů, co jim neustále volá.

    ale abych jim nekřivdila, mám pár špatných zkušeností i s jinými přepravci. U jednoho a téhož přepravce pak mohou být různí zaměstnanci, někdo lempl a někdo ochotný a slušný. Lemplovitým je třeba dát najevo, že tudy cesta nevede. Nakonec je to placená služba, tak by taky jako placená měla vypadat.

    Komentář ze dne: 14.02.2010 22:15:17     Reagovat
    Autor: 626 - iHonza
    Titulek:To ještě nic není..
    To ještě nic není, ty balíky co ti došly byly na dobírku, takže ti je musel předat, jinak by nic nedostal. Zkus si nechat poslat něco zaplacenýho předem. Pak potkáš u vchodu do domu vyvalenou sousedku s tvým 15 kg těžkým balíkem, který jí tam nechal, případně na tebe zazvoní největší fetka z baráku, že tam u ní nechal další balík. Nicméně nebudeme až tak křivdit doručovateli, tuhle úchylnost dokonce mají povolenou, tohle dokonce může oficiálně dělat i pošta. Nicméně pošťáci si netroufnou nechat balík někomu, kdo stojí zrovna před domem a tvrdí, že je soused. Když sem si na tenhle postup stěžoval, tak mi teda bylo řečeno, že byl pán poučen aby to mně dával osobně. Jakože jsem asi exot, co chce extrabuřty. Takže eshopy, co mají zasílání přes ppl mají u mě od té doby spíš smůlu.. Přijde mi mnohem jednodušší si zajít na poštu, než se nahánět s pplkem po městě nebo jet 20km na jejich depo.

    Komentář ze dne: 14.02.2010 22:18:14     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Jednoduché pravidlo - stěžovat si.
    Funguje to skvěle - po stížnosti to vždy najednou jde... ověřeno u PPL, České pošty, TNT, UPS, GP.... chápu že bydlím na konci světa, ale jednou dostali za službu zaplaceno, tak ať nekecaj a dělaj.

     
    Komentář ze dne: 14.02.2010 23:10:45     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Jednoduché pravidlo - stěžovat si.
    na Českou poštu neplatí nic, ani prosby, ani hrozby, ani stížnosti. Jediný recept je zrušit. Mě nejvíc uchvátil jejich požadavek převzetí doporučeného dopisu proti OP. Moje dítě OP ještě nemá a přesto se občas stane, že přijde doporučený dopis. Nejkouzelnější bylo, když dítěti byly asi tři nebo čtyři roky a přišel doporučený dopis kvůli očkování proti TBC nebo čemu. Z neznámého důvodu přišel dopis na dítě a ne na mě. Zaměstnankyně pošty po dlouhém přemýšlení, přišla na to, že by si dcera mohla přijít na poštu sama a prokázat se jiným dokladem než OP :-))). Získat takový dopis je nad lidské možnosti.

     
    Komentář ze dne: 15.02.2010 10:02:49     Reagovat
    Autor: scobra - scobra
    Titulek:Re: Re: Jednoduché pravidlo - stěžovat si.
    Tohle už teď neplatí. Na zadní straně lístečku je jasně napsáno, že na přepážce zásilku vydají na základě výzvy (i když je doporučený), bez výzvy pouze na základě předloženého dokladu totožnosti. Sice jsem tam teď byl a OP po mě chtěli i k výzvě, ale příště už jim ho nedám.

    Jinak je to článek 23. a 24. tady:
    http://www.cpost.cz/assets/nastroje/zps.pdf&pli=1

     
    Komentář ze dne: 15.02.2010 10:05:03     Reagovat
    Autor: scobra - scobra
    Titulek:Re: Re: Re: Jednoduché pravidlo - stěžovat si.
    Sakra, špatně... Článek 23. a 24. tady:
    http://www.cpost.cz/assets/nastroje/zps.pdf

     
    Komentář ze dne: 15.02.2010 10:15:37     Reagovat
    Autor: Jack - Jack
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Jednoduché pravidlo - stěžovat si.
    HA! A ty ku*dy na poště Mladá Boleslav I. odmítly vydat doporučený dopis přítelkyni, vybavené mou plnou mocí! Tak takhle na ně!

     
    Komentář ze dne: 16.02.2010 15:01:14     Reagovat
    Autor: yossarian - yossarianeq
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Jednoduché pravidlo - stěžovat si.
    Asi neumim cist, nicmene, clanek 23 neobsahuje nic, co by slo vylozit tak jak jste si to vylozil Vy, a

    Článek 24
    Dodání poštovní zásilky, jejíž převzetí příjemce nepotvrzuje

    se netyka doporucene zasilky (doporucena zasilka => prijemce potvrzuje prijeti).

    Komentář ze dne: 14.02.2010 22:43:29     Reagovat
    Autor: kuba - Kuba
    Titulek:hmmm
    jo stalo, minulou neděli nás při návratu z jizerek, kde jsme dali 30km volnou technikou sejmula na dálnici do Prahy u Trutnova dodávka PPL se spícím řidičem. Napálil to do nás zezadu v cca 140ti km (My jeli asi kilo - chystali jsme se akorát sjíždět) a hlavně - narazil do nás 2x.. :-D probudila ho až ta druhá rána, kdy my jsme už hráli ping-pong se svodidlama...

    Chlapec vypověděl, že již skoro 3 dny nespal, že je honěj jak nadmutý kozy za pár šupů a klasika - když se mu to nelíbí, tak ať jde jinam...

    Jinak doručení klasika - vždycky mě v 7 vzbuděj a zadrmolí něco jako: "pplbrýdenbuduuvástakvokolodesátýplatítaadresadoufámnaschle"

     
    Komentář ze dne: 14.02.2010 22:50:50     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: hmmm
    Ale to je správné. Když se mu to nelíbí, opravdu jít jinam -- dokud jim to za ty peníze a za těch podmínek on a řada dalších je ochotná dělat, opravdu by byli v PPL úplní idioti, kdyby podmínky zlepšovali!

     
    Komentář ze dne: 15.02.2010 16:47:59     Reagovat
    Autor: Caralina - Lenka
    Titulek:Re: hmmm
    No tak ať jde jinam.

    Komentář ze dne: 15.02.2010 00:25:13     Reagovat
    Autor: STK - STK
    Titulek:LItuji,
    mě zatím vždy došlo vše v mezích norem, řidiče jsem honil po městě, protože do domluveného času nestihl být na domluveném místě, nakonec to dovezl s omluvou další den. A to mě honil řidič pomocí mobilu, ne já jeho. A většinou bylo to zboží zaplaceno předem proformafakturou.

    Takže lituji, nemohu se připojit k všeobecné nespokojenosti s PPL. Asi jsem dítě štěstěny.

    Komentář ze dne: 15.02.2010 00:30:05     Reagovat
    Autor: Pepa - Viceroy
    Titulek:Jenom oprava
    Jako dopravnímu odborníkovi, mně trhá oči, když stále čtu u dopravní společnosti pojmenování "přepravce".

    Takže:

    Ten kdo fyzicky přepravuje zboží je "dopravce". V daném případě tedy společnost PPL.

    Přepravcem je osoba, společnost, kdo objednává přepravu u dopravce, v daném případě Obchod, Internetový obchod, nebo občan.

    V některých případech může být dopravce i přepravcem, například dopravní společnost, která také vykonává činnost zasílateství, tedy přepravu objedná v podstatě sama u sebe.

    Nic si z toho nedělejte, tyto nesmysly jsem si já nevymyslel a plete se to kde komu.

     
    Komentář ze dne: 15.02.2010 00:48:26     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Jenom oprava
    v tom případě muselo dojít ke změně termínů. Za mého mládí platilo, že "doprava" dopravuje osoby a "přeprava" přepravuje náklad. Cumbajšpíl městská hromadná doprava, mezinárodní doprava, meziměstská, narozdíl od mezinárodní přepravy zboží.

     
    Komentář ze dne: 16.02.2010 16:57:50     Reagovat
    Autor: Pepa - Viceroy
    Titulek:Re: Re: Jenom oprava
    To muselo být opravdu hodně dávno. Mně je 73 a nevím o tom. Již jste někdy četl, nebo viděl někde napsáno "Mezinárodní Kamionová Přeprava (MKP), nebo spíše platný název Mezinárodní Kamionová Doprava (MKD)? No a že by kamiony přepravovaly lidi, se mi nějak nezdá.

     
    Komentář ze dne: 16.02.2010 19:32:43     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Jenom oprava
    viděla, četla, znala a nebylo to tak dávno. Je to běžný terminus technicus v mezinárodní přepravě zboží.

    viz zde, snad jako důkaz místo slibů postačí, nemluví se tam o ničem jiném než o přepravě, kamionové, námořní, letecké. Není to žádná horká novinka, používá se to již nejméně 25 let. Na omluvě netrvám.

    www.cechofracht.cz/main.php

    Komentář ze dne: 15.02.2010 01:47:23     Reagovat
    Autor: pk202 - pk202
    Titulek:Srážka s blbcem
    Mno pokud si někdo objednává dopravu PPL a očekává, že mu to někdo dodá po 17:00 hodině někam domů je to prostě blb. Neboli v tomto případě se PPL srazilo s blbem.
    PPL potažmo DPD jsou firmy dopravující zboží mezi firmami a nemohou z principu suplovat českou poštu.
    Tohle je chyba toho internetového obchodu (pokud neumožňuje použít poetu) nebo autora článku, že si místo pošty vybral PPL. Případně si měl nechat zboží doručit přímo na adresu zaměstnání.

     
    Komentář ze dne: 15.02.2010 10:09:30     Reagovat
    Autor: Patejl - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Srážka s blbcem
    Tak tenhle prispevek me totalne rozsekal :D , takovej koncentrat hovadin a vtipu jsem dlouho necetl:
    1/ pokud si objednam dopravu, ktera je mi nabizena, ocekavam, ze bude doruceno
    2/ blb - proc, proc, proc???
    3/ PPL neprepravuje a priori zbozi mezi firmami. Probudte se, soudruhu, halooo, tady trzni ekonomika. A az se vam rozlepi ocicka, tak kouknete treba na uvodni stranku PPL a prectete si, co tam pisou. Ja to po nevire v co vidim ve vasem prispecku radeji udelal, abych nebyl ja ten, kdo bude v tomhle za idiota
    4/ nemohou suplovat CP - tak to je jeden velky OMFG, WTF, LOL a ROFL. Ale mate vlastne pravdu - nemohou, takhle debilne jako CP uz to nikdo jiny nesvede
    5/ internetove obchody museji pouzivat i jine poskytovatele dopravy nez CP, jinak by zkrachovaly. Alespon ja jsem po nekolika velmi negativnich zkusenostech napsal zpet, ze s nimi dokud nenabidnou alternativu nehodlam jit dale. A stalo se, a zasilaji soukromymi dopravci. Protoze neverim, ze by se tak stalo jen po mem mailu, asi ta CP funguje zenskym pohlavnim organem ke zdi na vice mistech
    6/ nechat dorucovat do zamestnani - zde souhlas (mmch tohle vase CP neumi nebo nechce umet). Ale asi neni na nas posuzovat co nekdo ma a nema, ostatne ne kazdy ma zamestani, kdy je schopen byt k zastizeni na jednom miste v urcity den nebo cas
    Pracuju v logisitice a jsem sam velmi castym, ergo zkusenym, uzivatelem e-obchodu, takze vim o cem pisu (navic mi dalsich 24654 minut nepujde prispet :) ) a tudiz je toto thema pro me howgh, berte ho prosim jen jako prispevek k zamysleni pred dalsi podobnou komentatorskou eskapadou.

     
    Komentář ze dne: 15.02.2010 10:57:38     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Srážka s blbcem
    Proč by Česká pošta nemohla dopravit balík do zaměstnání? Tý je snad jedno, jaká adresa je na balíku. Ovšem doručí to právě na tu adresu, nemůžete to (pokud vím) operativně měnit, jako s tím PPL. Možná jako službu za příplatek. Pošta má ale oproti PPL a spol. jednu velkou výhodu - množství poboček. Takže si balík můžete vyzvednout u nich a v 90% případů to bude blíž než do depa PPL.

    E-shopy klidně můžou používat víc dopravců, ale některý zákazníci preferujou poštu, některý zas PPL, takže když nějakej e-shop má v nabídce jen jednoho (třeba PPL), tak se tím připraví o část kšeftů.

     
    Komentář ze dne: 15.02.2010 17:27:28     Reagovat
    Autor: pk202 - pk202
    Titulek:Re: Re: Srážka s blbcem
    A kdepak si budulínku našel že ti to dopraví v tolik hodin v kolik ty chceš a nebo že tě budou honit na 10 místech republiky ?

    Jenom debil si objedná přepravu od PPL pokud není na té dané adrese dostupný v době doručení což je následující pracovní den 8:00 – 18:00 hod.

    Pouze tzv. balík "PPL soukromá adresa" nabízí tyto podminky :
    # standardní doručení následující pracovní den 8:00 – 18:00 hod.
    # ve vybraných lokalitách možnost výběru z denního (8:00 – 18:00 hod.) nebo večerního doručení (17:00 a 21:00 hod.) – služba je poskytována POUZE v bývalých krajských a okresních městech.
    Tato služba je ovšem cca o 20% dražší a musel by jí objednat již internetový obchod. A navíc večerní doručení pouze někde.

    Českou poštou (profibalík) jsem během posledních 10 let doručil balíky za několk desítek milionů korun, bez jedniného lapsusu. Vybírají si je (a doporučuji to těm lidem), kteří chtějí doručit balík domů. Pošta standardně nejprve zákazníka obešle výzvou a ten si buď na poštu dojde nebo si nechá balík doručit v době kdy je doma.
    PPL do domácností užíváme pouze na velké a težké zásilky a tam obvykle nebývá problém pro příjemce být na uvedené adrese včas. Navíc je možné vždy ráno telefonicky zjistit, v kolik cca bude balík doručen a podle toho se zachovat.

    Jinak PPL do firem není problém a ani já osobně jsem se nesetkal s problémem s doručením dokonce ani na odlehlou samotu.
    Jednou jsem nebyl na místě neb prodejece balík odeslal o den později než měl a bez problémů jsem se s řidičem telefonicky dohodl a balík mi strčil pod schody. Docela jsem ho za jeho ochotu obdivoval.

    Čili mi ve světle přepravních podmínek PPL a autorem článku popisovaných skutečností přijde, že řidič PPL se snažil vrchovatě nad rámec svých povinností uspokojit zákazníka, který se choval jako zmrd.

     
    Komentář ze dne: 15.02.2010 23:19:31     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Srážka s blbcem
    vždy není možné telefonicky domluvit v kolik bude balík doručen. Mně tvrdili, že doručí nejpozději do 17.00, přijeli ve 21.03, protože toho měli moc. Takže většinou se s nimi domluvit dá, ale rozhodně ne vždy.

     
    Komentář ze dne: 15.02.2010 23:29:56     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Srážka s blbcem
    Pochopitelně. Cestou potkali zpomalovací cyklojízdu "Za Prahu krásnější bez aut" :-)

     
    Komentář ze dne: 16.02.2010 00:17:04     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Srážka s blbcem
    naštěstí se nenechali zblbnout, nepřesedli na kola a nechtěli dopravovat zboží kolmo, to bych na těch 190 kg čekala ještě teď :-))

    Komentář ze dne: 15.02.2010 02:45:58     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Nechápu...
    Já tohle prostě nechápu.

    Potřebuju kočkolit -> přijedu před krám, vejdu do krámu, koupím kočkolit, hodím kočkolit do kufru a odjíždím. Čas řešení problému - cca 1.min

    Máte zřejmě velkou fůru času. Nechal jsem se chytit a nějaký svůj článkem zabil.

     
    Komentář ze dne: 15.02.2010 03:05:03     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Nechápu...
    Nojo, zlatý kočkolit.

    Já bych kupříkladu potřeboval velmi prostou věc: teploměr s trojicí čidel, jež teplotu měří a vysílají; teploměr by měl prostě displej se čtyřmi řádky -- čas, teplota 1, 2, 3. Ještě by měl mít možnost nastavit budík, a při stisknutí něčeho někde podsvítit displej, aby byl čitelný i za tmy.

    Vlastně mám ještě jeden požadavek. Aby jeho krabička nebyla zhotovena z hnusného plastu, ale z libovolného slušného materiálu -- např. z mosazi nebo z ušlechtilého dřeva.

    Do kterého obchodu mám, prosím, zajet? :(
    ___
    A existuje řada věcí, jež se mi sehnat podařilo -- ale v Anglii nebo v USA; nikoli blíže. Zajel bych tam, což o to, zajel bych tam rád. Ale můj vůz by se, obávám, utopil již v Anglickém Kanálu, o oceánu ani nemluvě...
    ___
    Na druhou stranu, sám mám -- touching wood -- s PPL zkušenosti poměrně dobré.

     
    Komentář ze dne: 15.02.2010 03:15:45     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Nechápu...
    Není to totéž, obávám se. S PPL jsem často ve styku, mohu poskytnout kladné reference.

    Váš teploměr nepochybně stojí za velice podrobné prozkoumání webu, objednání v cizině, nějaké to juknutí do emailu, kdy už byla zásilka odeslána a následné vyhlížení řidiče.

    U věcí běžné spotřeby - jako je kupříkladu chléb, či kočkolit - pokládám použití přepravních služeb za poněkud nepřiměřené a kontraproduktivní řešení.

     
    Komentář ze dne: 15.02.2010 03:20:02     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Nechápu...
    Jistě; nejsme ve při.

    Ačkoli není tomu zase tak dávno, kdy bylo poněkud samozřejmé, že čerstvé rohlíky po ránu rozváží Pepík, pekařův to učedník. Škoda těch časů.

     
    Komentář ze dne: 15.02.2010 15:17:22     Reagovat
    Autor: bernie85 - bernie85
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Nechápu...
    Cerstve rohliky a mleko, vydatna to snidane v 6:00 rano po flamu... to byly casy

    Komentář ze dne: 15.02.2010 06:24:01     Reagovat
    Autor: anakonda8 - anakonda8
    Titulek:PPL a spol
    Měl jsem co do činění s několika firmami na přepravu zboží a většinou byla spokojenost. Obchodni-dum.cz mi posílá zboží přes službu, jejíž šofér mne kontaktuje, domluvíme se, kdy a kam má zboží dovézt, je na tolik erudovaný, že mi předvede zboží a naučí mne s ním zacházet (HDD DVD, digi zrcadlovka, mixer - prostě tam dost nakupuji). Česká pošta fuj, nevezmou zásilku přes 15 kg. Mateřská firma mi občas posílá materiál, také se dá s řidičem domluvit, kdy a kam má zboží složit, i když jednou ztratili a zásilku, je to už měsíc a ještě se nenašla. V PPL jsem byl několikrát podávat balík, který pošta odmítla, a co jsem viděl - děs. Se zbožím se hází a mlátí, jako by bylo z gumy nebo železa, krabice s TV nebo jinou elektronikou padají z kamionu, o plazmě (která se nesmí ani naklopit, natož položit) raději nemluvím. Nedělám si ale iluze, že jinde je to lepší.

    Komentář ze dne: 15.02.2010 07:42:30     Reagovat
    Autor: P. - Paranoik
    Titulek:Podobně
    PPL skutečně funguje hlavně pro mezifiremní přepravu, bohužel nešvar se rozšířil i pro odesílání zásilek "normálním" lidem. Problémů je několik. Pošta vám pro balíky nejezdí (vyjímkou je profi, ale tam si musíte předplatit), nemá žádné pořádné trasování a pokud vím, ani nenabízí nějaký soft na tisk etiket. Oproti tomu soukromí přepravci vědí, co je živí, takže se snaží dát odesílateli určitý komfort ... ovšem doplácí na to předeším příjemce.

    Jako firma spolupracujeme s ČP, jelikož ji máme za rohem, balíky se prostě ve tři naloží do pickupu a vyloží u nich na rampě. PPL přijede v devět ráno, odveze si, co je nachystáno a zbytek leda na depo přes celej kraj.

    I tak, naše dodavatelská firma je používá a existují určité zákonitosti. Především je potřeba neobviňovat firmu, ale jednotlivce, jak se někdo blbě vyspí, stará mu nedá nebo je jinej problém, doprava se prostě nekoná.

    Jinak prošly přes ně stovky balíků a relativně bez problémů. Soukromě mi šla dodávka dvakrát, do poznámky jsem v obou případech psal, ať mi půl hodky před dodávkou cinknou a domluvíme se na místě setkání (jelikož předem nevím jestli budu na firmě, doma nebo někde na výjezdu). V obou případech jsme se sešli bez problémů na jiné adrese.

    Jeden z průšvihů, co si vzpomínám matně, byla dodávka někde v Přerově, kde se na netu psalo něco ve smyslu, že adresa neexistuje. Po dvou urgencích, že existuje ji nejspíš jinej řidič našel.

    A jejich asi největší ... šlo o nouzovku, která měla být na druhej den na místě. Podle výpisu na netu se tak jevilo, potvrzeno převzetí, ale příjemce nic nedostal. Jak se ukázalo, řidič si chtěl vylepšit procento úspěšnosti, tak to převzal sám a že to bezpapírově rozveze druhej den.

    Jinak kolují story o tom, že řidiči balíky tímto způsobem nedodávají a když se nikdo neozve, tak si je nechají. Během těch pěti let jsem ale podobný případ nepotkal.

    Osobně bych do podobných přepravců šel pouze v situaci dobírky, tak je kladen na řidiče aspoň nějaký tlak. A když se balík ztratí, tak si to necháte vyšetřit odesílatele a zboží ať pošlou znova.

     
    Komentář ze dne: 15.02.2010 09:39:59     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Podobně
    Nejlepší je, když se s prodejcem domluvím, že to chci poslat poštou a na PPL, prodejce to odkejve a pak mi v sedm ráno někdo volá, jestli budu mezi desátou a druhou doma.

    Pak je taky dobrý, když prodejci sdělím, že mezi cca 7,30 a 16,00 jsem v práci a udám adresu a po 16,30 doma a udám druhou adresu - druhej den mi samozřejmě volá řidič, že je u mě před barákem, že mi veze balík. A protože je to na druhým konci města (i když malýho), už se vracet nebude.

    Komentář ze dne: 15.02.2010 09:50:54     Reagovat
    Autor: viro - viro
    Titulek:PPL
    Měli jsme původně smlouvu s Poštou, přechod na PPL byl vysvobozením. Nemohu si na ně stěžovat až na drobnosti - dovolená "našeho" dopravce a zmatený záskok aj. Je pravda, že do a z firmy denně jde hafo balíků a tak soukromé přiobjednání není problém. Co naříkáte na PPL, řešte rovnou s vedením. Někteří dopravci (jezdí pro PPL) mají pouze ŘP a díru do zadnie a chybí jim i základní slušnost. Takové rychle vypoklonkujeme s příslušnou dokumentací depu a vedení. Druhý den je to již jinak. Většina řidičů je slušných a živí je to. Ovšem srážka s blbem je vždy bolestná, tak se lidi snažte, aby to více bolelo blba a ne vás

    Komentář ze dne: 15.02.2010 14:01:21     Reagovat
    Autor: Vivien - Neregistrovaný
    Titulek:
    No jasně, kam by PPL přišlo, kdyby to doručovalo každému podle toho, jak i napíše, nota bene po 16:30, když už chce každý normální člověk včetně šoféra rozvážkového vozu být doma, že?!
    Mám podobnou perličku, i když trochu jinak postavenou: jistá firma A, které jest známo, že podnikatel B má provozovnu se skladem na adrese X, tvrdošíjně zasílá zboží (a že nejde o malé kousky,ale např. nárazník na auto) na adresu podnikatelova (je živonostníkem) trvalého panelákového bydliště, kde podnikatel B už navíc dva roky nebydlí, zatímco já ano. A nevymluvíš jim to, a nevymluvíš...

    Komentář ze dne: 15.02.2010 15:03:37     Reagovat
    Autor: drobek - drobek
    Titulek:Zkušenost
    Jednou o prázdninách jsme si s přítelkyní oba užívali volno a měli v plánu spoustu věcí. Bohužel, jeden rodinný přítel z UK se rozhodl obdarovat ji k narozeninám tak, že jí z USA objednal naprosto zbytečného iPoda, který měla doručit PPL. Namísto zaslouženého volna jsme si užili 2 dny domácího vězení. Zásilku bylo možno na internetu sledovat do doby, než se dostala do ČR. Věděli jsme presně, kudy cestovala přes USA, kde a kdy je opustila, pak se dostala do Velke Britanie, z tama putovala do Vídně a poslední zmínka byla o jejím odeslání z Vídně do Brna.
    Až po 2 dnech jsme obdrželi e-mail s tím, že na přítelčinu domovskou adresu bude zásilka doručena buďto příští týden v pondělí, nebo v úterý. Ona adresa se nacházela v místní části Uherského Hradiště, cca 60km od Brna. Čekali jsme celé pondělí doma a jediné, co se stalo, bylo, že nám mailem přislo upozornění, že naše adresa neexistuje. Dotyčný lempl se zřejmě nechtěl obtěžovat na konec města, tak nechal doručení na další šichtu a ve formuláři zaškrtl kolonku "neplatná adresa".
    Obratem jsme odpověděli, že naše adresa opravdu existuje a čekali další den až do pozdního odpoledne, kdy dorazil zchvácený mladík bez navigace, vybavený jen cárem staré mapy Uherského Hradiště, navíc ještě patrně vytrženým z nějakého reklamního letáku!! Bez jakékoliv další podpory. Naše sídliště na té mapce navíc opravdu nebylo, byla tedy staší než 30 let. Naštěstí to nebyl lempl a nechal se navádět po telefonu.
    Nezlobte se na mě, ale od takto velké mezinárodní společnosti bych očekával trochu jiné fungování. Ano, je to o lidech, ale jelikož ti lidé dělají firmě reputaci, měl by se v ní najít někdo, kdo si je bude pečlivě vybírat. A neměli by katovat kosty v oblasti navigace. Toť můj skromný názor.

    Komentář ze dne: 15.02.2010 16:16:24     Reagovat
    Autor: Mrk - Mrk
    Titulek:zkušenost
    Mám podobnou zkušenost s "ochotným" řidičem PPL.
    Den před dodáním jsme byli kontaktováni a domluvený čas dodání byl po 16:00. Druhý den ráno telefon, že je před naším domem ... Nechtěl pochopit, že nikdo doma nebude do 16:00 a že včerejší dohoda byla až po téhle hodině. Nakonec řekl, že to tedy dodá později. Okolo jedenácté znovu ten samý člověk stál před naším domem a opět volal. Znovu nechtěl pochopit smluvený čas dodání. Odvětil něco v tom smyslu, že pokud se to nepodaří dodat napotřetí okamžitě zásilku odesílá zpět, protože si ji nechceme převzít a že přijede znovu ve dvě. Ve dvě už jsem pro jistotu čekal na místě a zásilku od něj převzal (druhý den jsme ji potřebovali). Jediné co ze sebe dokázal vypravit bylo "mě to nezajímá já jsem jen řidič". A pak se s ním hádejte, prostě klasická srážka s blbcem :-(

     
    Komentář ze dne: 15.02.2010 17:34:56     Reagovat
    Autor: pk202 - pk202
    Titulek:Re: zkušenost
    > ..... prostě klasická srážka s blbcem :-(

    Ano chudák řidič se srazil s blbcem který si neumí přečíst přepravní podmínky.

     
    Komentář ze dne: 16.02.2010 00:22:02     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: zkušenost
    tomuhle taky moc nerozumím, jejich přepravní podmínky nečtu a řídím se tím, co si s jejich zaměstnanci domluvím telefonicky. To je špatně? Když mi zavolá a řekne v tolik a tolik to přivezu tam a tam, tak mám ukázat, že nejsem blbec a reagovat a to ne, synku, podle vašich přepravních podmínek to přivezeš jinam a v jinou hodinu? Co je psáno, to je dáno a ústní dohoda jsou jen takové tlachy pro ukrácení času?? Nebo bych mohla odmítnout prozradit číslo telefonu se slovy, mně nevolejte, já četla vaše přepravní podmínky?

     
    Komentář ze dne: 16.02.2010 08:40:28     Reagovat
    Autor: Mrk - Mrk
    Titulek:Re: Re: zkušenost
    Budiž ti odpuštěno pro tvou prostoduchost.

    Měl to napsané v podmínkách a odmítal to vzít na vědomí. Takže blbec jsem já když jsem to tam nechal napsat a pak počítal s tím, že dohodu firma dodrží. Jak logické ...

    Komentář ze dne: 15.02.2010 16:44:22     Reagovat
    Autor: Caralina - Lenka
    Titulek:Jo tak tohle znám.
    Jednalo se doručení jakéhosi balíčku s prosbou ať to není později než v půl šesté, protože pak už v kanceláři nikdo není. První den volali, že nejdřív v sedum, poté co jsem to odmítla bylo mi přislíbeno doručení druhý den, kdy se to samé opakovalo tentokrát s nabídkou doručení do devíti.

    Celkem to trvalo tři dny...

    Komentář ze dne: 15.02.2010 18:29:59     Reagovat
    Autor: El Carlos - Neregistrovaný
    Titulek:PPLka
    Na jednu stranu mám zákazníka z AV ČR, který si pro zboží radši zajeden a P6, než aby se věc svěřila jejich kurýrovi PPL.

    Na stranu druhou, na našeho si nemůžu stěžovat. Zavolám přímo jemu, dohodnu se, kdy u nás bude, je přesný.

    Když zboží dováží, taky bez problémů. Opravdu to je o jedinci a pokud se nad takovýmhle jednáním mávne rukou, tak bude znepříjemňovat život dalším zákazníkům.

    Komentář ze dne: 16.02.2010 07:35:31     Reagovat
    Autor: pk202 - pk202
    Titulek:
    věřte tomu, že za víc jak 10 let zasílání balíků vím jak se zákazníci chovají a že jejich telefonická "domluva" s dopravcem obvykle spočívá v tom, že mu oznámí že doma nebudou a pro dopravce je potom problém zásilku doručit ať se snaží jak se snaží.
    Právě proto upřednostňuji ČP přestože to pro mne jako zasilatele je složitější.

     
    Komentář ze dne: 16.02.2010 08:46:08     Reagovat
    Autor: Mrk - Mrk
    Titulek:Re:
    Takže zákazník je vlastně idiot, protože nesedí doma na zadku celý den a nečeká až mu milostivě mezi osmou a osmou dovezou balíček. Proč tedy firmy umožňují poznámku o čase doručení, proč tedy volají aby se dohodli na čase?
    Mám dost dobrých zkušeností většinou se stačí telefonicky dohodnout na +- čase a je to v pohodě ale výjimky se občas najdou.

     
    Komentář ze dne: 16.02.2010 12:06:56     Reagovat
    Autor: Pk202 - pk202
    Titulek:Re: Re:
    POdívej se na přepravní podmínky PPL (o něm je konkrétní řeč)
    Zjistíš, že normální balík doručují od 8:00 do 18:00 druhý den od podání. NIKDE není nic o možnosti nadiktovat si v kolik Ti to dovezou. To by pak prostě nemohlo stát přes půl republiky 100Kč !!!!
    Pak PPL nabízí druhou službu , která je ovšem cca o 20% dražší a POUZE ve velkých městech umožňují zvolit místo 8:00-18:00 ještě zvolit 7:00 a 21:00 hod.. Ale POUZE v něktých městech.
    POkud Ti upřesnění času nabízí internetový obchod u dopravy PPL pak jsou ovšem dementi v tom internetovém obchodě. Já jsem na žádnej takovej nenarazil a to přes net nakupiji pravidelně a vzhledem k tomu, že se m.j. zsíláním zboží také zabývám, tak cvrkot v této oblasti kontroluji.
    To že to nějakej chytrák připíše do obecné poznámky... no to zase záleží na obchodu. Měli by mu napsat, že to nejde a měli by ho odkázat na jiný způsob dopravy. (Kurýr, ČP)

    To že řidič PPL DPD apod. volají je jenom proto, že se SNAŽÍ o co největší efektivitu své práce. A nikdo nemá právo po nich požadovat více než je v přepravních podmínkách.

    Pokud si toto nedokážeš uvědomit a chováš se jako zmrd je to Tvůj problém......

     
    Komentář ze dne: 16.02.2010 14:36:56     Reagovat
    Autor: Mrk - Mrk
    Titulek:Re: Re: Re:
    Všichni jsou idioti jenom já jsem letadlo :-)
    Tvá odpověď mne opravdu moc nepřekvapila :-(

     
    Komentář ze dne: 16.02.2010 18:17:09     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Tady by patrně bylo na místě zkontrolovat řídící počítač. Brzy se chystám letět, tak bych nerad...

    Komentář ze dne: 16.02.2010 10:17:39     Reagovat
    Autor: lubos25 - Neregistrovaný
    Titulek:
    Jezdím u konkurence a vím že je to těžké i z pohledu dopravce. Když jsem třeba ve městě X kol 12 a vím že už tam nebudu. Tak se zkusím domluvit telefonicky na mistě dodaní a možnostech. I v dnešní době, jsou věci že do objednávky není napsán mobilní telefon. Takže domluva je těžká a řikáme že zítra je taky den. Když řidič má na doručení třeba kolem 35 objednávek a najet k tomu 200km je to divočina.

     
    Komentář ze dne: 18.02.2010 17:14:14     Reagovat
    Autor: zarniwup - zarniwup
    Titulek:Re:
    V 99% internetových obchodů se zboží nedá objednat bez uvedení telefonního čísla. Mobil uvádím u objednávky vždy, přesto se mi u PPL vícekrát než jednou stalo, že mi řidič tvrdil, že žádné tel. číslo u objednávky není a proto zvoní rovnou u bytu (vždycky jsem byl naštěstí doma). Takže za a) z nějakého důvodu se mu zavolat předem nechce, za b) se ty telefonní čísla ztrácí někde jinde. V obou případech by to chtělo uklidit mrdník někde jinde a ne u zákazníka.
    Po tom, co jsem zjistil, že k PPL přelezlo hodně "balíkářů" z ČP (což mnohé vysvětluje, ač bych to nechtěl paušalizovat), si přes PPL nechávám zásílat tak pneumatiky a podobně odolné zboží.... :)

    Komentář ze dne: 16.02.2010 11:51:18     Reagovat
    Autor: Vodka - Zippo
    Titulek:
    Přidám svoji osobní zkušenost s PPL.
    Nějaký čas jsem tam chodil na brigádu s krásným názvem nakládka, vykládka. Sice nevím jak to chodí např u ČP, ale můžu s klidným svědomým říct, že přes PPL teda nic. Gumy na náklaďák hozený na noťasech, při otevření náklaďáku se balíky vysypaly a spadly z cca 3 metrové výše.
    A co jsem s tím jako pásový wohnout dělal já? Rozkaz zněl plné pásy, aby to bylo co nejrychleji rozřazený. Začínalo se v 5 nebo v půl šestý, už nevím. A řidiči chtěli do 8 vyrazit takže tam člověk makal jak motorová myš. No co? Že ten pás nedosáhl na konec kamionu? Rozkaz zněl plné pásy a byl jsem za mezery buzerován, tak jsem to jako každý jiný házel z cca 3 metrů - notebooky, televize, Zkurvenej padesátikilový kočkolit nebo 100kilový granule psa - měl jsem chuť ty lidi, co si to objednali nakopat do prdele :-D. Ještě teď mi při pomyšlení na tyto neuchopitelné balíky bolí záda.
    Křehké neklopit a na tom položena sada zimních hlín.
    Atd.
    Řidiči toho měli opravdu hromadu a byli tam od 6 každý den a končili tak v 5 v 6. Každý by chtěl doručení až po 16 hodině,což je problém. Co takhle se snažit trochu vyjít vstříc?
    Práce teda děs.
    Mizerně placený, dokonce nám jako brigádníkům psali méně hodin než jsme skutečně odpracovali. Nikdo tam nevydržel dlouho.

    PPL je relativně levná služba se zdánlivými výhodami. Někde se to však projeví a řidič, co dělá ksichty je ještě ta lepší a pochopitelnější varianta.

    PS: Po této zkušenosti jsem pochopil, proč je všechno v padesáti obalech obalené polystyrenem.

     
    Komentář ze dne: 16.02.2010 12:03:05     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re:
    Řidiči toho měli opravdu hromadu a byli tam od 6 každý den a končili tak v 5 v 6. Každý by chtěl doručení až po 16 hodině,což je problém. Co takhle se snažit trochu vyjít vstříc?

    To jako vzít si na to den dovolený a doufat, že řidič to zrovna ten den ke mně stihne, najde adresu a případně mi opravdu zavolá?

     
    Komentář ze dne: 16.02.2010 12:12:32     Reagovat
    Autor: Vodka - Zippo
    Titulek:Re: Re:
    Ale tak to myšleno nebylo :-)
    Prostě jenom, že třeba řekne - Mezi 1 a 3 budu v té oblasti! Tak se snažit mezi 1 - 3 moc.

     
    Komentář ze dne: 16.02.2010 21:09:41     Reagovat
    Autor: Bandit - Bandit
    Titulek:Re: Re: Re:
    vodka zippo... zase řikaš bláboly. (předtim než začneš psat odpověd bych rád uvedl, že jsem měl stejnou brigadu jako ty u GLS a dělal jsem uplně stejné věci s uplně stejnými pocity).
    PPL balikova služba - doručit zboží, protože chtěji byt lepší než čp je to rychle až do domu - Je to jejich práce, proč mám skákat podle nich? Za to placeny nejsem, oni ano.
    Máš pravdu, začina se brzo ráno (měl jsem nastup v 5:30) a končí se 15-18 hod... no a? maji ty šichty posunout, začatek o 2-3 hodiny později a nedělat problemy sobě a ostatním lidem. Proč to dělat jednoduše když to jde složitě.

     
    Komentář ze dne: 18.02.2010 08:06:29     Reagovat
    Autor: Vodka - Zippo
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    To zase si strč do řitě.
    No, tak si dělejte,podle nikoho neskákejte, ale pak tady nikdo prosím nebrečte, že dělali tohle a tohle, protože to TAM prostě takhle funguje, je tam bordel a řidiči toho mají strašně. Schválně když už si tam taky dělal - pamatuješ si kolik balíků se mělo nacházet někde jinde než ve skutečnosti byly?
    Oni mají začátek šichty asi správně ne? Nejsou to asi blbci a umí si to spočítat. Spousta těch balíků jde do firem atd.
    Tvoje argumentace - zaplatil jsem si službu,tak na to mám teď nárok se nevylučuje s tou mojí. Já pouze říkám, že to, co sis zaplatil, prostě nefunguje ideálně, takže nechápu to ztěžování. Nevím, kde vidíš spor.

     
    Komentář ze dne: 18.02.2010 08:51:36     Reagovat
    Autor: Bandit - Bandit
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Nestrčím, za tím si stojím.
    Sorráč, ale potom nelez na D-FENS protože ti to musi připada jako jedno velke "brečení" proti zaběhnutým (zmrdim) věcem.
    Baliky jsem i rozvažel a vic mě teda sralo špatne čislovaní baráků, než jiná destinace - pak jsem to hodil sousedovi a nikam jsem jezdit nemusel a dohadovat se.
    Opět se odkazuji na svou druhou větu.

    Komentář ze dne: 16.02.2010 11:56:00     Reagovat
    Autor: hojik - hojik
    Titulek:
    PPL klasika.
    Já si nechal poslat z Ostravy ke Kralupům nad Vltavou 22.12.2009 zboží. Zaplatilo jsem 170 za dopravu do druhého dne.
    23.12.2009 mi izboží nedovezli, na webu se objevila poznámka Převzetí odmítnuto. Nikdo mi nevolal.......

    Vysvětlení ze strany PPL bylo takové, že řidič několikrát volal na uvedený telefon, ale nedovolal se.

    V přepravních podmínkách mají uvedeno, že pokud příjemce nezatihne, musí na doručovací adrese zanechat oznámení o nemožnosti předání zásilky.
    V mém případě se to nestalo.

    Udělal sem bordel v depu PPL u Ruzyně, ale ničeho jsem nedocílil... všichni tam jsou flegmatici jako blézen a řidiči se na centrále baví historkami kdo jich za směnu kolik opíchal (sekretářek na doručovacích adresách).... hrůza.

    Komentář ze dne: 16.02.2010 19:01:00     Reagovat
    Autor: Dejv - Neregistrovaný
    Titulek:
    Kdysi jsem si nechal přes PPL "doručit" domů nové matrace na dvojlůžko. poté, co mi volal řidič že si mám zboží přijet vyzvednout do brněnského depa PPL, což je dobrých 10km, jse odmítnul s tím, že zboží chci doručit domů, jelikož to mám v ceně. Ale to jsem se spletl. Trvali na osobním převzetí v depu. Takže jsem zavolal do firmy kde bylo zboží objednáno s tím, že už mne nezajímají, přinejmenším do doby, než si sjednají jiného dopravce. Ale nejen PPL se chovají jako zmrdi...

    Komentář ze dne: 16.02.2010 21:16:40     Reagovat
    Autor: PK202 - pk202
    Titulek:Shrnutí.....
    Tak bych tady ty nářky tak nějak shrnul. Většina diskutujících by za cca 100 kreditů českých požadovala doručení přes půl republiky s dovozem domů s tím, že zboží bude dovezeno přesně v XX hodin což by ovšem nejraději upřesnili možná ráno v den dovozu. Případně by na poslední chvíli požadovali dovážku místo do Vysočan někam do Dejvic. No prostě tak nák kde zrovna jsou a ať si to ten řidič ńák zjistí.....
    Mno jestli nedokážou takovouhle službu provozovat a nemají alespoň trochu představu jak to zajistit, pak je nutno je považovat za zmrdy.


     
    Komentář ze dne: 17.02.2010 00:36:27     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Shrnutí.....
    pořád to převracíš. Nikdo od nich nic nepožadoval, oni takovou službu nabízejí. Oni nabízejí službu a také tu službu chtějí prodat. Jsme my ti špatní, protože ji kupujeme? To snad ne??

    kam a v kolik je jejich iniciativa, oni jsou ti co volají v sedm ráno, kdy a kam to přivezou a zase jsou to oni, komu se to vymkne z kloubů, občas, asi ne ve většině případů. Jenže když ze mě v sedm ráno mámí přesné podmínky, my přijedeme asi ve dvě, kam máme přijet a máme přijet ve dvě? Tak mám říct co? Nejezděte, to se vám za ty prachy nevyplatí?? Lehněte si na gauč a já vám pošlu litr, ať z toho něco máte a zbytečně si nestrháte moudí? Nebo jak si to představuješ? Pořád plkáš o tom, že jsme všichni blbci a PPL málem roste svatozář.

     
    Komentář ze dne: 17.02.2010 09:46:20     Reagovat
    Autor: pk202 - pk202
    Titulek:Re: Re: Shrnutí.....
    mno když máš ten pocit, že to nabízejí........ já umím číst a právě proto že číst umím nemám pak problémy.....

    Mně nejčastěji dovážejí zboží službou DPD. Pracuji z domova, takže žádný problém. DPD ke mne doráží okolo 8:30 až 9:00 takže teoreticky s tím mohu počítat, ovšem v podmínkách dodání mají také nějaký interval mezi 8:00-17:00. Takže já s tím v zásadě počítám, ale nebudu jako zmrd řvát na řidiče jenom proto, že mi to jednou dovezl jindy. Prostě mám smůlu a musím si počkat.
    Také mně tenhle předpoklad párkrát vypekl a počítl jsem s dodávkou už ráno, ale ve snu by mne nenapadlo se kvůli tom na dopravce zlobit.

     
    Komentář ze dne: 17.02.2010 09:51:53     Reagovat
    Autor: Mrk - Mrk
    Titulek:Re: Re: Shrnutí.....
    Doufáš, že to pochopí ? :-)

     
    Komentář ze dne: 17.02.2010 09:53:22     Reagovat
    Autor: Mrk - Mrk
    Titulek:Re: Re: Re: Shrnutí.....
    ... nepochopil :-(

     
    Komentář ze dne: 17.02.2010 14:40:44     Reagovat
    Autor: Bandit - Bandit
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Shrnutí.....
    A nepochopí... pracuje z domova. Osobně raději volím čp. vím že mě nikdo nebude otravovat telefonem, že přijdu, mam listek ve schrance tak si tam v klidu večer zajdu. Což sice u PPL jde taky ale ta jejich depa bývají v dobré prdeli. Pokud vím, tak není problém dát balik sousedovi a upominku hodit do schranky. Dělá to čp, dělá to GLS.. proč by to nemohla dělat PPL.. aha... pohyb navíc.

     
    Komentář ze dne: 17.02.2010 10:09:30     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Shrnutí.....
    Takže zákazníci PPL jsou zmrdi. Pěkný shrnutí.

    Zážitky s PPL (většinu znám naštěstí jen z vyprávění):

    1) Řidič ani nezazvonil, balíček o hmotnosti 0,5kg přehodil přes plot, takže po 10 metrech přistál na zemi. Obsah naštěstí přežil mj. díky tomu že nepršelo.

    2) Zajímavé instrukce od jednoho významného dodavatele IT: všechny zásilky od PPL kontrolovat při převzetí a kdyžtak ihned reklamovat, protože PPL nám často likviduje PC skříně.

    3) Firma funguje od 10:00, dřív ne. Řidič PPL přesto jezdí pravidelně mezi 8:30 a 8:45. Domluva s řidičem nemožná (že by to doručil odpoledne, když se přes město stejně vrací do depa), buď tam budete v 8:30 nebo máte smůlu - po dobu 14 dní jezdil v 8:30 a házel lístečky do schránky. Nepomohlo ani zavolat na depo. Pak zboží vrátili odesílateli, ale balíček schválně úplně totálně zničili.

    4) Řidič PPL byl zmatkař a pravidelně si plet dvě konkurenční IT firmy a měnil jim balíky. Jako třešničku na dortu si jednou IT firmu splet s nemocnicí ;-)

    6) Řidič je línej to rozvozit po městě, tak zaparkuje u supermarketu a obvolá lidi ať si pro to přijedou.

    7) Řidič PPL si sám podepíše převzetí a zásilku v lepším případě doručí pozdějc, v tom horším ji rovnou hodí do popelnice nebo si ji nechá.

     
    Komentář ze dne: 17.02.2010 13:17:57     Reagovat
    Autor: barbucha - barbucha
    Titulek:Re: Shrnutí.....
    Mno...ono to stojí spíš dvakrát tolik jak 100 kreditů - to za prvé. Za druhé se udává poměrně dost široké časové rozmezí: ovšem když nahlásím možnost dodání mezi 15. a 20. hodinou a kurýr mi volá ve dvě, že je zrovna před barákem, tak mě to nijak smířlivě nenaladí...i když - moje nálada není směroplatná, hodil to do vedlejšího krámu a šlus :-(
    Dnešní, tedy čerstvá zkušenost: při kontrole pohybu zásilky jsem zjistila, že (při udání dvojí adresy - a tím prakticky neomezeného času, ať mají hoši na výběr) je 4x (slovy čtyřikrát!) zaznamenáno "nezastižen". Nikde oznámení, žádný, ani jediný, telefonát...jsme my to ale šťouralové, my zákazníci...

     
    Komentář ze dne: 18.02.2010 09:33:20     Reagovat
    Autor: pk202 - pk202
    Titulek:Re: Re: Shrnutí.....
    Ale já nikdy nertvrdil, že PPL nikdy neudělá chybu. Jenom tvrdím, že jejich přepravní podmínky udávají dodávku mezi 8:00-18:00 a jestli si někdo někam píše nějaké jiné časy, pak je blb a má zvolit jinou přepravu. To je jako byste si stěžovali, že MHD v noci nemá 5 minutové intervaly.
    Prostě pokud zvolím přepravu PPL musím sedět doma na prdeli. Proto já každému kdo nemůže nát doma doporučuji ČP, kde si pro balík můžete dojít kdy potřebujete.
    V konkrétním příkladu popisovaném v článku je zmrdem autor a ne řidič PPL. To ovšem neznamené, že PPL je vždy bez chyby.

     
    Komentář ze dne: 18.02.2010 15:07:33     Reagovat
    Autor: Mrk - Mrk
    Titulek:Re: Re: Re: Shrnutí.....
    ... v článku je zmrdem autor ...
    asi jen váš názor :-)

     
    Komentář ze dne: 18.02.2010 15:13:01     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Shrnutí.....
    to je metání hrachu na umakart :-)

     
    Komentář ze dne: 18.02.2010 17:25:08     Reagovat
    Autor: pk202 - pk202
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Shrnutí.....
    mno to není názor, to je holý fakt...legrační na tom je je že autor o tom ještě rozhořčeně píše na web :)

     
    Komentář ze dne: 18.02.2010 17:49:37     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Shrnutí.....
    Je to názor a seš jedinej, kdo to tady tvrdí, ty holej fakte.

     
    Komentář ze dne: 18.02.2010 18:28:09     Reagovat
    Autor: pk202 - pk202
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shrnutí.....
    to že do diskuze o tomto článku přispívají převážně lidé mdlého rozumu, s uvažováním typu "ty woe woni na tom vařej jako kráva pyčo a eště si vybíraj kdy mi to dovezou" potom není divu že jsem jediný.....

     
    Komentář ze dne: 19.02.2010 14:28:52     Reagovat
    Autor: Mrk - Mrk
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shrnutí.....
    Jako člověk mdlého rozumu si nepřipadám a myslím že jádro sporu zde není "je to levný ale i tak chci služby jak od těch drahých" ale naopak "jestliže nabízíte službu (kterou jsem si zaplatil) tak ji i dodržujte" a to je myslím problém toho, že si zde nerozumíme.
    Mě osobně je jedno kolik ta služba stojí (většinou si ji totiž nemůžu jako zákazník int. obchodů vybrat, tedy nechci-li ČP), chci jen aby dodrželi co slíbili.

     
    Komentář ze dne: 19.02.2010 15:14:02     Reagovat
    Autor: pk202 - pk202
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shrnutí.....
    >"jestliže nabízíte službu (kterou jsem si zaplatil) tak ji i dodržujte"
    Tak prosím rozlišujte kdo Vám co slíbil.....
    PPL slibuje jediné : doprava do druhého dne od podání v době od 8:00 do 18:00 hod. www.ppl.cz/main.aspx?cls=art&tre_id=61&art_id=27
    Takže pokud Vám nějaké lepší podmínky dodání slíbil internetový obchod, a přesto použil jako dopravce PPL, pak je to špatný internetový obchod a nadávejte na něj a ne na PPL. Ale i pak jste IMHO člověk mdlého rouzumu, který uvěří tomu hnědočechovi v meďouru u silnice, že ten "nahrdelňyk je pravý zlato šéfe, já bych ho nedal more, jen mi benzyn došel ... do riti" ..... a dá mu za kočičí zlato 2 litry....
    Pokud v tom není namočen internetový obchod a Vy si zvolíte dopravu PPL a víceméně si sám usmyslíte, že řidič za Váma bude jezdit křížem krážem přes město, kam se Vám zamane, nebo že Vám to závazně dodá kdy se Vám zamane ... pak jste u mne opravdu excelentní zmrd.......

     
    Komentář ze dne: 19.02.2010 15:33:44     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shrnutí.....
    PPL nedodrží, co slibuje. Z jejich viny, to často trvá dva i více dní. Sice jsem mdlého rozumu, ale částečné rozlišovací schopnosti mi ještě zůstaly, takže mi nesliboval nic žádný internetový obchod, ale přímo PPL, pravda, slibovali via telefon, slib "dnes mezi 8.00 a 17.00", přijeli ve 21.03. Znovu doručit trvalo tři dny. Mně majitelce mdlého rozumu připadá, že nedodrželi, co slíbili.

    PPL si svou vlastní vinou přidělala práci, pak se jim to možná komplikuje a nejsou schopni dodržet termíny. Největší překvapení bylo, že nedoručili, ale neozvali se, možná je nad jejich možnosti použít telefon, nevím, ale určitě by jim to mnohé usnadnilo. Majitel bystrého mozku jistě namítne, že telefonování už je nad rámec laciných služeb, tak ať zdraží, aby to nemuseli dotovat, poplatky za mobil tu cenu zase tak nenavýší.

    jinak jsem ráda, že my mdlého rozumu máme konečně mezi sebou někoho, kdo má mozek ve formě :-))

     
    Komentář ze dne: 19.02.2010 15:54:24     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shrnutí.....
    Zatim jsem se k tomuto clanku nevyjadroval, nebot nervy mam jen jedny:-) Ale mam krasnou veselou historku z nataceni, ve ktere figuruje PPL, a to jsem se fakt pobavil (nekteri lide take, a nekteri vubec, jak uz to tak byva:-) )
    BYlo nebylo, pred par lety jsem se seznamil po netu s jednou prijemnou slecnou. Stala se z ni pomerne dobra virtualni kamaradka (casem jsme se i potkali osobne, na nejakem srazu vetsi komunity). A tak jsem premyslel, jak ji udelat radost, tak nejak fyzicky, a ne jen pres monitor, a vymyslel jsem, ze by bylo hezke ji koupit nejaky hezky darek, nejlepe ve forme kvetiny, a ten ji necekane dat a tak dale a tak dale, proste silena romantika. Malicky zadrhel byl v tom, ze jsem vedel, ze je jiz nekolik let stastne zadana a ma zarliveho pritele, takze by se to mohlo zvrhnout..A take, ze bydlim 200km od ni. A tak padl vyber na zaslani kvetin kuryrni sluzbou.(nakup kvetin v net obchodu + zaslani, zivej se tim, asi to delaj dobre, rikal jsem si....kvetinarstvi bylo fakt super, ale dale... :-))
    S dotycnou kamaradkou jsem se domluvil, ze "bych ji chtel neco poslat a nech se prekvapit..." , kdy bude doma sama pres den, aby nevznikl zbytecny problem, objednal jsem sluzbu, nahlasil jeji telefon, kdyby neco, at ji zavolaj...
    Vsuvka - kamaradka bydli na vesnici, chapu, ze GPS mozna neukazuje na centimetr presne...
    Domluvil se i cas dodani , pry to vzdycky funguje, tak ok...zaplatil jsem pomerne dost penez a cekal jsem , co se bude dit
    Druhy den v 10 , na kdy to bylo domluvene , nic...12 nic, 16 nic...tak uz jsem zacal byt malicko nervozni. Ptam se, jestli maj na baraku cislo, na zvonku jmeno, zaplej mobil... Jasne, mame tu barak ,staje na kone, nejde to prehlidnout, jsme na kraji vesnice, mobil mam zaplej, signal dobrej...
    Odpoledne v 5 jsem to vzdal, volam na kvetinarstvi , tam ze vse odeslo, ze nevedi, ze to zjisti, zitra se ozvou...
    Druhy den, internet, icq...
    Tak ti pry pekne dekuju....Ja na to, co se stalo?.. No, predstav si, vecer sel pritel ke konim, a pred dverma do staje lezel puget ...a s takovym zvlastnim venovanim....tak jsem mela doma veselo...A rano podkam sousedku a pry ze me tu vcera dopoledne nekdo shanel, a ze me nemuze najit, tak jsem si myslela, ze jses na nakupu, tak jsem mu rekla, at to da pred dvere, a ze si to vezmes, az pujdes domu...

    Tedy, shrnuti.
    Manik z PPL vazne prijel v 10,asi...Navigace ho nejspise navedla z druhe strany parcely, z te, co logicky neni zvonek, schranka, ani cislo na baraku. Tam potkal nejakou sousedku, ktera mu rekla, ze "to ma nechat u dveri". Manik, povazujice staj za dum, proste sel, polozil "balicek" prede dvere a odjel.
    Docela by me zajimalo, jak to vyresil papirove, copak sakra nepotrebuje nejaky podpis, nebo tak neco?

    Rozhodne to je docela vesela historka z nataceni, ktere jsme se nakonec vsichni zasmali, a kamaradka alespon mela cim zlobit sveho pritele :-)
    Ale jako ukazka fungovani nekterych sluzeb je to idealni :-)


     
    Komentář ze dne: 19.02.2010 16:33:35     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shrnutí.....
    Podpis potřebuje, ale kdo bude kontrolovat, jestli je pravej. Udělá tam nějakou náhodnou muří nohu, možná se pokusí napodobit první písmeno podle příjmení, ale to je asi tak všecko.

     
    Komentář ze dne: 19.02.2010 16:44:56     Reagovat
    Autor: pk202 - pk202
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shrnutí.....
    Já diskutuji ke článku, nidky jsem si netroufal tvrdit, že PPL vždy vše doručí správně, ale pokud někdo do nějaké poznámky k objednávce (via článek) napíše poznámku "Doručit po 17:00" a vybere si přepravu PPL, a očekává že fakt od 16:45 bude čekat za dveřmi jeho bytu šofér s pohledem upřeným na vteřinovou ručičku hodinek aby mohl úderem 17:00 doručit zásilku, pak je to u mne boží hovádko, které nemá všech pět pohromadě.
    V případech uvedených v článku PPL splnila co slíbila tomu kdo u ní objednával (dokonce vezla zásilku někam přes celé město na jinou adresu než byla udána). Objednával u ní internetový obchod, takže nadávat měl panáček na internetový obchod, který měl v tomto případě zvolit jiný druh dopravy nebo spíše zákazníkovi dát vědět přesné podmínky dodání zboží. že to většina eshopů nedělá a spoléhá se na nezaručené nadstandardní služby přepravců , nebo na jakousi běžnou praxi, která jisté upřesnění dodacího času umožňuje, je to jejich chyba, ale jak jsem již psal jen osoba mdlého rozumu se na to může spolehnout. Inteligentní člověk se seznámí s podmínkami přepravy a podle nich se zařídí, nebo si objedná přepravu jinou, která mu vyhovuje.


     
    Komentář ze dne: 18.02.2010 19:03:24     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shrnutí.....
    Mluvte laskavě za sebe. Děkuji.

     
    Komentář ze dne: 18.02.2010 19:52:38     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shrnutí.....
    Sorry, jestli jsem se tě nějak dotknul, Rimmere, ale pk202 je opravdu jedinej, kdo zde v diskuzi tvrdí, že autor článku je zmrd.

     
    Komentář ze dne: 18.02.2010 20:11:20     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shrnutí.....
    Aniž bych to chtěl hrotit na kteroukoli stranu, musím konstatovat, že i pk202 má velký kus pravdy. Cožpak nikoho nezarazí očividný fakt, že za necelých 100 CZK je poněkud nelogické očekávat stejný servis, jako máte v případě Vámi osobně najatého (a zaplaceného) dopravce? Ten si přirozeně naúčtuje mnohem více. Možná si autor článku mohl všimnout i tohoto aspektu věci...

    Otázka, přesného druhového zatřídění autora je naproti tomu pro mne vcelku nezajímavá.

     
    Komentář ze dne: 18.02.2010 20:17:44     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shrnutí.....
    (Zajímavé nicméně je, že -- alespoň podle mých osobních zkušeností -- je kupříkladu Toptrans (a) levnější, (b) daleko spolehlivější a funkčnější právě ve směru "domluví se, zavolají, přijedou podle domluvy". Že by na Toptrans vlastník doplácel? Nevím, nevím...)

     
    Komentář ze dne: 18.02.2010 20:32:27     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shrnutí.....
    Nemohu srovnávat neboť s Toptransem nemám ani zbla zkušeností. PPL u nás funguje vcelku spolehlivě a já ani na okamžik nepochybuji, že pes je zakopán v lidech. Je-li řidič vohnout, zákazníci jsou právem nakvašeni, je-li zákazníkem nekritický pitomec, pohromě se též nedá zabránit...

    Pokud mi ale na věci záleží a chci ji jistě mít v určitý den a hodinu, pošlu si tam Frantu s dodávkou. Domívám se, že by nikoho ani nenapadlo očekávat v láhvi s etiketou "whisky konzumní" kvalítu produktu pocházejícího ze staré Middletonské palírny. Proč u přepravních služeb ano?

     
    Komentář ze dne: 18.02.2010 20:49:15     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shrnutí.....
    No, upřímně řečeno, dodržení toho, co se telefonicky domluví, bych tak nějak považoval za samozřejmé i v případech, kdy jde o službu za zcela směšnou cenu nebo zdarma.

    Leč já jsem, pravda, neúnosně staromódní...

     
    Komentář ze dne: 19.02.2010 14:19:54     Reagovat
    Autor: Mrk - Mrk
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shrnutí.....
    ... Je-li řidič vohnout, zákazníci jsou právem nakvašeni, je-li zákazníkem nekritický pitomec, pohromě se též nedá zabránit...

    Naprostý souhlas, zde je ten pes zakopán a pěkně hluboko!

     
    Komentář ze dne: 18.02.2010 23:51:40     Reagovat
    Autor: pk202 - pk202
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shrnutí.....
    Tak já tedy nevím....kdysi jsem Toptrans používal pouze proto, že uměl balíky i přes 50kg a vím že to bylo kurevsky drahé. Tak si říkám že když tady někdo říká že je Toptrans levnější, že taky bude a bylo mi velmi divné že jsem se to dozvěděl až tady.
    Jaké bylo mé překvapení, když jsem zjistitl jak to je doopravdy. Vybral jsem zásilku do 5kg a koukám
    PPL dodávka následující pracovní den po dodání (stačí doma seděti jeden den) za předražených 108 kč oproti spolehlivému Toptransu (dodávka do 24 hodin - tedy dva dny čekání doma) za levňoučkých 176Kč (bral jsem vzdálenost 200km jako takový průměr) nicméně i z Prahy 1 do Prahy 10 je to za 124Kč.

    Pokud do této diskuze tedy přispívají lidé, kteří si myslí že 176Kč repektive 124Kč je méně než 108 kč pak musím konstatovat že chrakterizovati je pojmem "mdlý rozum" je pro ně velmi velmi lichotivé..............a opravdu se již jejich názorům nedivím.....

     
    Komentář ze dne: 19.02.2010 00:51:52     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shrnutí.....
    Zapomínáte na balné. PPL po mně chtěli krabici, kterou nemám, a kdybych ji měl shánět a do ní balit, přišlo by mne to na daleko více (nemluvě o tom, že není zdarma). Toptransu stačí, když cokoli omotám nahrubo folií, a jsou spokojeni.

     
    Komentář ze dne: 19.02.2010 05:58:23     Reagovat
    Autor: pk202 - pk202
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shrnutí.....
    Balné není v položce doprava. Nějakým způsobem musíte zásilku vypravit a případně i zabalit každému dopravci. Nicméně krabice nějakých cca 60-70 Kč obvykle rozhodně nestojí. Ale samozřejmě pro určitý specifický druh zásilky může ta potřeba zabalení do krabice činit problém. Primárně (v článku) je tady řeč o computeru, který se před expedicí v nějaké té krabici jistojistě nachází.
    Proto v tomto světle a ve smyslu tohoto threadu rozhodně problém balení zásilky neopravňuje k tomu tvrdit že Toptrans je levnější než PPL.

    BTW: Fascinuje mne v jak veliké krabici někteří dodavatelé dokážou expedovat třeba paměťovou kartu. Mně jednou přišla v krabici velikosti mikrovlnky :):):) Až jsem se zdráhal zásilku převzít.

     
    Komentář ze dne: 21.02.2010 08:59:33     Reagovat
    Autor: Petr - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Shrnutí.....
    Nejen jeho. ;)

    Komentář ze dne: 17.02.2010 00:25:37     Reagovat
    Autor: audis - audis
    Titulek:jednou před lety
    myslím PPL měla volat před dodáním a nevolala. ale to už je 8 let. jinak zkušenosti žádné, od té doby s 10 firmami OK.

    Komentář ze dne: 17.02.2010 09:35:47     Reagovat
    Autor: Machito - Neregistrovaný
    Titulek:Moje zkušenost s PPL
    Je to všechno čistě a jen o řidiči, který v určité oblasti jezdí. Přebíral jsem od PPL několik zásilek a u nás jsem se s takovým jednáním nikdy nesetkal. Řidič vždy ráno zavolá a navrhne, kdy by mohl zásilku doručit. Většinou ale také nebývám dopoledne doma, takže jsem se pokaždé domluvil na nějakou dobu kolem 16. hodiny a nikdy s tím nebyl problém...

    Komentář ze dne: 17.02.2010 22:38:59     Reagovat
    Autor: Zed - Zed70
    Titulek:
    To je věc jen a jen závislá na těch řidičích. Balíky mi vozí PPL, DPD i GP a když je řidič debil, jsou problémy. Naštěstí nyní jsou všude rozumní a je s nimi snadná domluva.

    Komentář ze dne: 18.02.2010 11:24:11     Reagovat
    Autor: Sumo - Neregistrovaný
    Titulek:Mám naprosto stejnou zkušenost
    V nejznámějším podnikovém areálu ve městě mám prodejnu, nápis jako ten pověstný přežvýkavec, viditelné od cesty, navíc sídlím přímo vedle vrátnice, kde stále někdo je.
    Přesto mi touto firmou bylo opakovaně sděleno, že na uvedené adrese nikdo nesídlí, že tam já nesídlím, že se uvedená adresa v tomto městě nenachází nebo že jsem nebyl přítomen. Všechno prokazatelné lži.

    Antizmrdí postup je velmi jednoduchý, zavolat nadřízeného dotyčného idiota a požadovat okamžité doručení a omluvu. Při dalším případu žádat nadřízeného tohoto nadřízeného a ofociálně si stěžovat.
    Při asi šestém nadřízeném jsem je naučil i doručovat ke mně i slušnému chování.

    Komentář ze dne: 19.02.2010 22:13:05     Reagovat
    Autor: AeroKarel - aerokarel
    Titulek:Mám zkušenosti z obou stran.
    Posílám dobírky na soukromou adresu proto, že po pracovní době to nikdo jiný než PPL nenabízí. Párkrát se stalo, že nedoručili, ne příliš často, vždy byl kravál. Vozí i k nám, jelikož jejich šofér nás zná a ví kdy a jak tam jsme, je to bez problémů.
    Konkurence je vesměs dražší a podmínky (nabízené) horší.

    Komentář ze dne: 21.02.2010 11:28:00     Reagovat
    Autor: El - Neregistrovaný
    Titulek:
    jj, mám dost podobné zkušenosti. Firma tvrdí, že zavolá, nakonec nezavolá a ještě tvrdí, že volala a co jako, že sem to nebrala. No co, to se opakuje pravidelně, to už jsme se smířili. Že mají doručitz zboží určotý den, to taky nebývá úplně pravidlem a ještě ke všemu k nám jezdí stále stejná chlap, co je nepříjemný jak ***, sprostej a ještě mě nutí si ten "kur*vsky těžkej krám" jít vytáhnout z jeho auta sama (20-30kg). Po asi 6ti pokusech jsem to vzdala a radši si to nechám posílat poštou, kdy nám nezavolají tak jako tak, neřeknou kdy dovezou tak jako tak a že mi nehodí do schránky ani lísteček, že mám na poště balík, an to už sem si zvykla. Aspoň vím, co čekat. PPL mě vždycky překvapí nějakou novou fičurou :/

    Komentář ze dne: 17.07.2010 09:34:21     Reagovat
    Autor: Michal - Neregistrovaný
    Titulek:víte o co vůbec jde ?
    Ahoj, takže když Vás tu tak z vesela čtu tak se musím jen smát ... Máte problém s kurýrem, ale to že se vám snaží vyjít vstříc a dovést vám to až do práce atd to je jedno že? Kurýr během 5ti hodim musí rozvést okolo 180 balíčků a teď si vemte že ve vašem uvedeném čase bude uplně někde jinde ... Proč taky nevyhovět trošku tomu kurýrovi ??? hmmm ???

    Vy všichni sedíte doma - objednáte si něco přes net místo toho aby jste si to koupily sami v krámě !!!!

    Prosím nekoumejte špatné chování kurýrů když sami proto neuděláte vůbec nic .....

    Komentář ze dne: 05.11.2010 21:15:59     Reagovat
    Autor: prozaik - Neregistrovaný
    Titulek:No more PPL !!!
    Právě z dneška mám tak DĚSIVÉ zkušenosti s PPL, že jsem rozhodnut jejich „služby“ už nikdy nevyužít.

    Ve stručnosti :

    Není pravdou, že řidič PPL se domluví na hodině doručení. Prostě nabídl hodinu, která vyhovovala jemu a po mě chtěl ať se tomu přizpůsobím. Navíc tvrdil, že ráno volal v kolik přijede, ale „nikdo to nezvedal a ozvala se mu hlasová schránka“. LHAL ! Vůbec mi nevolal a hlasovou schránku ani nemám aktivovanou. Jen se krátce ozval, až když stál před domem ( najednou se dovolal ? ) a ještě byl protivný a chtěl ať se mu ozvu já, až pojedu z práce. Tak jsem se mu ozval a provolal jsem s ním pak svých 30 Kč, kdy jsem mu stále dokola vysvětloval, že z ranní opravdu doma nebudu dřív než kolem 15:00 a on mi stále dokola tvrdil, že ho to nezajímá, že to je pozdě ( i přesto, že mají jezdit do 18:00, ve větších městech až do 21:00 ) a čím dál víc se zamotával do protichůdných tvrzení o tom, kam vůbec jede, kde mají depo, atd. A stejně nakonec nepřijel.
    Nikdy nepochopím proč v situaci, kdy je v ČR půl milionu nezaměstnaných, tak má PPL ve svých řadách takové hajzlíky.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.