D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Renault Grand Espace (Pičus Magnus)
    (ze dne 20.11.2014, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 20.11.2014 20:04:41     Reagovat
    Autor: Milanese - Neregistrovaný
    Titulek:
    Formatovani! Takhle se to neda cist...
    :(

    Komentář ze dne: 20.11.2014 20:46:22     Reagovat
    Autor: pathy - Pathy
    Titulek:
    Ja som to v pohode prečítal a záver ma potešil.

     
    Komentář ze dne: 20.11.2014 22:15:30     Reagovat
    Autor: Thud - thud
    Titulek:Re:
    Taky jsem se zaradoval, že nejsem majitelem podobného vehiklu, protože dle posledního technického parametru bych musel neustále shánět nějaké dívky aby nás byl dostatek a pak se o to starat .... ;-)

    Komentář ze dne: 20.11.2014 20:47:26     Reagovat
    Autor: pathy - Pathy
    Titulek:
    Prečo je pri článku logo s prasnicami, keď ide o auto?

     
    Komentář ze dne: 20.11.2014 21:57:05     Reagovat
    Autor: TechSup - TechSup
    Titulek:Re:
    Pretože tady už se nai pořádně neví z které do které a mkdo za koho ...

     
    Komentář ze dne: 21.11.2014 08:59:52     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Re:
    Taky se tady, jak vidím, pořádně neví, kde je který typ na klávesnici a jazyk který kmen my chtít hovořit, není-liž* pravda? Možná by stálo za pokus psát ty příspěvky méně vožralej, nebo je radši nepsat vůbec...
    ---------------------
    *Jen pro jistotu, to "-liž" v žádném případě není pokyn k zahájení činnosti!

     
    Komentář ze dne: 21.11.2014 11:30:40     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Re: Re: Re:
    Nelze chtít od policajta, aby se choval a mluvil/psal jako člověk, to by nebyl policajtem, ale dělal něco užitečného.

     
    Komentář ze dne: 21.11.2014 20:32:00     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Pravda. Takže bych závěr svého příspěvku opravil na " Možná by stálo za pokus psát ty příspěvky méně vožralej, nebo je alespoň nepsat ve službě, což je do značné míry totéž."

    Komentář ze dne: 21.11.2014 08:21:49     Reagovat
    Autor: Dreamkiller - dreamkiller
    Titulek:
    Po druhé závadě řídicí jednotky, kdy auto musela s křižovatky odvážet odtahovka jsem to s tímko autem vzdal.
    Je to sice fajne auto ale elektriku dělal nějakej sabotér:(

     
    Komentář ze dne: 21.11.2014 08:47:05     Reagovat
    Autor: viro - viro
    Titulek:Re:
    Kdepak, to je standardní žabožroutská autorýmička. Frantíci si s volty a ampéry prostě nerozumí :-)

     
    Komentář ze dne: 21.11.2014 11:55:57     Reagovat
    Autor: zrusavpt - zrusavpt
    Titulek:Re: Re:
    Ze si nerozumi s volty, to bych pochopil, Volta byl talian, ale Ampere byl zabozrout, tak aspon s tema amperama by si meli potykat.

    Komentář ze dne: 24.11.2014 16:05:21     Reagovat
    Autor: Tanguero - Tanguero
    Titulek:francouzští inženýři
    .. navrhnou vodní pumpu a okolo ní postaví motor :)) tak to mě dostalo!
    Vodou chlazený alternátor - kristova noho! koho tohle napadlo?

    Komentář ze dne: 25.11.2014 12:47:28     Reagovat
    Autor: Hrosan - jhk
    Titulek::-)
    Mám doma už dost let jeden kousek bez toho "Grand", tj. Espace III, s motorem 2.0 (8V), a mám ho rád.

    Jasně, nějaké závady byly (nic na motoru, "jen" prasklé polosy, prasklá jedna pružina - asi nebylo původně navrženo pro o něco těžší auto, tipoval bych na díly původně z Laguny?, k tomu opakovaně nespolehlivý startér při delším stání), ale nic tak tragického, jak se o francouzských autech traduje.

    Kde koncernové auto musí nepojízdné hned do servisu, tam Renault (s občas svítícím nápisem "service") jezdí a jezdit bude - co funguje, neopravuju :-)

    Co se týče středového digitálního panelu, nevadí mi, a líbí se mi toto řešení. Nevadí mi jinak umístěné ovladače topení a klimy atd. A obdivuji u volantu umístěné ovládání rádia - proti tomu je umístění na volantu u koncernu na prd.

    A elektrika mi naštěstí slouží, nic neodchází ani u auta r.v. 1997 - asi záleží na kusu. Jen se mu nelíbí stálé svícení, na to nebyl dělaný.

    Škoda, že čtvrtá generace není už laminát jako byla ještě ta třetí - můj Espace váží prázdný jen 1,5 t, a to je na tak velké auto úžasné! Prostě Renault si občas dovolil zkusit to, co by si jinde netroufli, a Espace první až třetí generace je toho důkazem. Čtvrtou a další, v plechu, už si nekoupím, ani se mi nelíbí. Ale zkusím, jak dlouho mi vydrží stávající, a tipuji, že to bude ještě hodně hodně dlouho :-)

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.