D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Zkušenosti: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
    (ze dne 22.11.2015, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 23.11.2015 14:26:44     Reagovat
    Autor: zgreL - zgrel
    Titulek:dotaz
    dotaz k příhodě se škarpou a třema chacharama v kufru:
    astra je předohrab ne? proč pomohla zátěž do kufru?

     
    Komentář ze dne: 26.11.2015 02:06:52     Reagovat
    Autor: lab rat - lab rat
    Titulek:Re: dotaz
    Tipoval bych proto aby zvedla pupek z okraje skarpy.

    Komentář ze dne: 23.11.2015 14:47:45     Reagovat
    Autor: Jacek - Jacek
    Titulek:
    Nejsu autor, ale skoro bych rekl, ze chlapci v kufru dostali zvedle zadni kolo na zem. Tim asi zvedli auto, takze nelezelo na brichu a dalo se vycouvat ze skarpy.

    Komentář ze dne: 23.11.2015 16:01:01     Reagovat
    Autor: Priba - Priba
    Titulek:
    Ano. Převážili auto, aby neleželo na břiše, ale tím zas bylo ve vzduchu jedno přední kolo. Diferenciál přenáší sílu na to kolo, které se točí snáz, takže bez nějaké formy uzávěrky diferenciálu by auto jen bezmocně točilo tím kolem v luftu.

    Stejná situace může nastat třeba když bude auto jedním hnaným kolem na suchém asfaltu a druhým na ledu. Auto bude točit tím co klade menší odpor a nevyhrabe se.

    Ta elektronická uzávěrka zjistí přes ESP čidlo, že se jedno kolo protáčí a ABS pumpou nažene tlak do brzdy a přibrzdí ho. Tím diferenciál přenese sílu i na druhé kolo.

     
    Komentář ze dne: 23.11.2015 16:05:20     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re:
    U aut, jež elektronickou uzávěrkou vybavena nejsou, se tento problém už asi sto let řeší tak, že se prostě a jednoduše trochu přibrzdí.

    Komentář ze dne: 23.11.2015 19:26:37     Reagovat
    Autor: jbb - jbb
    Titulek:Ausf H
    Až teď mi došlo, jak se u Opelu inspirovali v minulosti... Kde já jen to označování verzí už viděl... Aha - Panzerkampfwagen IV Ausf H
    ;-)

    Komentář ze dne: 25.11.2015 16:38:57     Reagovat
    Autor: Kundohlav Smrdutý - Kundohlav Smrdutý
    Titulek:Mám totéž v benzínu
    Mám totéž v benzínu 1.6 16 V a jsem s tím, v rámci možností spokojen (i když nedosahuji vašeho nájezdu, je to 2010 a mám asi 100 tis km). Skutečně neestetický zvuk zavíraných dveří (připomínající bouchnutí poklopu od tanku) je jedna z mála věcí, které mi na tom vadí. Je to předohrab notně nedotáčivý, ale zvykl jsem si na něj. Po nezbytném znásilnění řízení do zatáčky a patřičné akceleraci mne čumák vždy a ze všeho vytáhne. Benzín 1.6-16V 85kW je imho o třídu lepší, než atmosférická 1.6 74kW, kterou jsem dřív měl v Oktávce (16V dělá nejenom +11kW, ale i úplně jinou dynamiku, a s Oplem předjedu i to, co bych si v Ochcávce netrouf. Mmch opel mi žere 7 lt/100km, s tou oktávkou jsem to pod 8-8.5 lt/100km málokdy dostal). Výbavu v tom mám minimalisticky spartánskou, takže je to asi poslední auto, které mně nenadává, když si opomenu zapnout pásy atd. Řídil jsem Opla Astru H-caravana i pučenýho, s motorem nafta 1.7 CDTI, 74kW, ale ten moto byla katastrofa, ten jel úplně na piču. Troufám si říci, že byl zdechlejší, než ten benzín v oktávce.

    Komentář ze dne: 25.11.2015 16:47:38     Reagovat
    Autor: FirkaJ - JirkaF
    Titulek:Tahle Astra je nejhezčí
    co jsem od Opela viděl. Také jsem ji asi 3 roky vlastnil. Jen v motorizaci 1,7 CDTI bez DPF.

    Co se týče hluku motoru, tak zlatá 1,9. Známý ji měl v oturbeném provedení se spotovním podvozkem a tedy 150PS a jelo mu to fakt parádně.

    Problémy s elektrikou potvrzuji. Jak já (svazek pátých dveří) tak známý (dráty u kol, a ty dveře myslím taky) jsme měli s elektrikou potíže. Já měnil jednu větévku v těch pátých dveřích. Sestava 2x objímka na osvětlení RZ + mikrospínač zalitý v plasu k otevírání a konektor na připojení do zbytku svazku za tuším 2,5tKČ....

    Ale říkám si, že kdybych tehdá šel do 1,8 benzínu, tak ji asi mám stále.

    Jo a autor zapomněl uvézt že je to docela dost těžké auto. Alespoň metrák či dva dolů by mu jistě prospěl...

    Jéčko už se mi nelíbí.

    Komentář ze dne: 26.11.2015 15:26:15     Reagovat
    Autor: Mikeš - Neregistrovaný
    Titulek:PRO DFENSE - CO VY NA TO PANE?
    http://auto.idnes.cz/foto.aspx?r=automoto&c=A151126_115629_automoto_fdv&foto=V151126_ 125602_autokat_krr

    MĚ TO PŘIJDE JAKO VTIP TÝDNE

     
    Komentář ze dne: 27.11.2015 12:57:05     Reagovat
    Autor: Ice cream - Ice cream
    Titulek:Re: PRO DFENSE - CO VY NA TO PANE?
    sice nejsem Dfens, ale jak nemůžu na VW najít dobrého slova, tak toto řešení mi vyrazilo dech, že to jsou takový kokoti, jsem si nemyslel ani já, ucpávku do sání a pak už zbývá jen nacpat drátěnky do vejfuku

    Komentář ze dne: 27.11.2015 16:57:05     Reagovat
    Autor: Mikeš - Neregistrovaný
    Titulek:Pumpe-Düse
    mě to přijde jako "nestačilo upravit SW, museli jsme upravit i hardwér, motor nepojede, tak si to sítko nechaj lidi vyndat a SW přehrajou starym a vše bude OK.

    A co dál?
    Co třeba přidat do nádržky ostřikovače dát dvě elektrody, nalít tam kyselinu solnou a vyrábět si v autě z háclovky vodík ... litr vodíku vyjde na pár kaček a na ten čistej plyn, ten vodík pyčo, na ten to pojede jako víno - větráčkem od PC se to bude foukat do sání a elektriku na štěpení kyselinky dodá alterátor, to bude druhej stupeň tunningu. Jen se nebude smět ostřikovat sklo.

    Komentář ze dne: 30.11.2015 19:51:13     Reagovat
    Autor: 86dusan - 86dusan
    Titulek:směrovky
    blikajici blinkr lze "vrátit" i brnknutim do packy v stejném směru... To se potom zadne blikani doleva doprava neklona

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.