Komentáře ke článku: Slibem nezarmoutíš (ze dne 16.08.2010, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
Máte podepsanou smlouvu? A je na ní vyznačena objednaná služba?
Fajn, tak vyjměte SIM, nadepište reklamace a stručně sepište o co se vám jedná.
Nezapomeňte vyúčtovat kredit, peníze za placenou infolinku a platbu za doporučený dopis.
Pokud jste využíval připojení k internetu, odečtěte čásku, kterou byste správně měl zaplatit.
Pak vyjměte SIM, domalujte finger a pošlete doporučeně na O2.
Počkejte 30 dnů a uvidíte. Když se vám neozvou se zamítnutím, navštivte právníka za účelem vymáhaní pohledávky (reklamace byla automaticky uznána). Když se ozvou, přečtěte si zdůvodnění a pokud s ním nebudete spokojen, navštivte právníka.
|
|
|
pripsanim paragrafu 611 obcanskeho zakoniku - nesoulad s kupni smlouvou, nic nezkazite...
|
|
jsou všeobecně známé a omlouvám se, využít jejich výhodné nabídky může pouze slušně řečeno, neinformovaný bloud. Něco podobného jsem měl s pevnou linkou a řešením pro mojí peněženku a nervovou soustavu byl přechod jinam. A to mám tu výhodu, že bydlím poblíž jejich hnízda na Olšanské, tak šetříc peníze a mrhajíc časem jsem problémy řešil osobně, prudic po hiearchii směrem vzhůru s taktikou - nechnu se odtud, dokud to nebude OK. Za plného využití výšky, hmotnosti, asertivity a žižkovské pouliční výchovy Vyčerpávající souboj s molochem jde vyhrát, ale jinde je klid. Relativně a zatím.
Nicméně přeji mnoho úspěchů a hlavně pevné nervy a chuť to dotáhnout do konce. Můj pocit je ten, že některé firmy žijí z toho, že se člověku pro pár stovek nechce bojovat. Jsem rád, že je nás víc, i kdyby šlo o pětikačku.Tak nějak z principu :-) Prohrál jsem zatím pouze souboj se státem a to díky nedůslednosti. Do Štrasburku už sem na to neměl sílu, nervy a právníka co by za něco stál. Držím palce.
|
|
|
Tak az tam pujdete priste, zjistite, ze misto lidi kompetentnich s vami cokoli resit sedi prazska socialka, nebot O2 se krome technologii presunulo z Olsansky na Brumlovku:-)
|
|
|
Do Štrasburku právníka nepotřebujete - tam můžete jednat sám za sebe. Dokonce si myslím, že v mnoha případech si zdatný jedinec (teď ani nemyslím právně, ale argumentačně) případnou stížnost zpracuje lépe, než by mu to zpytlíkoval právník (obzvláště nějaký „plzeňský"). Právníci, až na výjimky, nejsou žádní géniové, což časem poznáte, když s nimi jednáte.
|
|
...(předchozí nezajímavá komunikace)...O2: A ještě bych tu pro Vás měla nabídku, Internet v kvalitě ADSL za pouhých 650kč/měsíc, je to pro Vás zajímavé. Já(pobaveně a překvapeně): No to určitě ne, já tady vím minimálně o dvou poskytovatelých co za stejně rychlé připojení účtují 300kč/měsíc. O2: Ale to jistě není kvalita ADSL ot bude nějaký vzduchem Já: Ne optika. O2: no tak vidíte... Já: xD.....
|
|
Zákazník měl telefonní linku od O2, mobil od O2 (Go kartu) a internet přes ADSL od jiného operátora než O2. Přišel obchodní zástupce a zákazníkovi vnutil supervýhodnej balíček telefon + mobilní tarif + internet ADSL, všechno od O2. Zákazníkovi nakecal, že se nebude muset o nic starat a že přechod na internet od O2 proběhne automaticky - zákazník má svůj modem. Po dotazu, jestli se v tom modemu (resp. routeru, ale to je jedno) nebude muset něco přenastavit, obchodník tvrdí, že ne. Praxe byla taková, že zákazníkovi přestal fungovat internet. Po několikeré urgenci na lince technické podpory O2 pro internet to po týdnu (pokud nepočítáme měsíční výpovědní dobu u minulého operátora ADSL) teprv zprovoznili na jejich straně. Nicméně internet stále nejde. Proč? Zákazník má starý modem, který neumí ADSL2+. Ze slibované situace "nemusíte se o nic starat" se stalo "zákazníku postarej se, kup si nový modem". Obchodník se vůbec nezajímal, co má zákazník za modem nebo jaké jsou parametry jeho stávajícího připojení. On nejspíš ani netuší, co vlastně prodává, je to jen blbej uzavírač smluv, shrábne provizi a víc ho nezajímá, zákazníku poraď si jak umíš.
|
|
|
Ano, ale takova zkusenost se muze stat se vsemi obchodniky, at uz prodavaji zajezdy, vysavace, pojisteni nebo pripojeni k internetu. Jen blazen si neco kupuje od kovaricka, kdyz muze jit primo ke kovari:-)
|
|
|
Jenže průser nebyl jen na straně toho obchodníka (kterej netuší rozdíl mezi ADSL a ADSL2+ nebo mezi PPPoA a PPPoE a jen sebevědomě prohlásí "to bude fungovat samo"), ale celkově na straně O2, protože to tejden nefungovalo a zákazník nevěděl proč - je to nastavením modemu? Kompatibilitou modemu? Je chyba na straně O2? V jednu chvíli mu dokonce někdo od nich volal a tvrdil, že už to je zapojené a funkční - a nebylo, což potvrdil i test s vypůjčeným ADSL2+ modemem, nastaveným podle návodu na webu O2.
|
|
Jo, to se takhle jeden můj kamarád rozhodl, že si také pořídí ADSL od 02. Na dědině prostě nic jiného nejde, páč telefon tu je, ale bezdrát se nechytá, obzvlášť když se stromy zazelenají.
Objednali jsme tedy službu. Po třetí urgenci přijel technik a namontoval krabicu. Pak se čekalo pár dnů ( Asi 3 týdny ) než přišel router, Natahali jsme tedy kabely, nacvakali koncovky a zapojili.
Ke všeobecnému překvapení - nic. Tak tedy....telefonát na helpdesk, proč to nejde. Idpověď helpdesku - "Já to tu mám zapnutý, chyba je u vás".
No tak o.k. Šli jsme po káblíkách, překontrolovali koncovky, restartovali router, nastavili.....nic.
Z práce na 10 minut se tak stala práce na 4 hodiny a basu piva, kdy už jsme pak na to rezignovali. Heldesk pravil že jsme idioti a že během pár dnů dorazí technik a vše bude o.k.
Technik měl dorazit asi za týden, avšak internet se rozběhl 3. den o našeho telefonu. Spontánně, bez nastavení čehokoli. Prostě službu aktivovali až 3 dny po našem telefonátu, ač mi 2x tvrdili, že všechno běhá a u nich není nejmenší problém.
|
|
už skoro 3 měsíce ruším pevnou linku, protože chci jenom ADSL.Po několika telefonátech a cca 2 měsících kdy se furt nic nedělo, mi sdělila slečna, že mi pošlou poštou kód, který jim prej musím zavolat zpátky, aby věděli že rušej telefon opravdu majiteli. Tak jí říkám, že se mě dycky ptá na r.č. nebo datum narození, jméno, velikost slipů atd., tak proč jim mám volat zpátky blbej kód? Jinak pý nelze. Kód přišel, zavolal jsem zpět, začali mě přemlouvat, já na ně ječet. Málem mě jeblo. Nakonec přišel zase papír (O2 miluje papíry), že mi ukončí službu pevné linky k 30.9.2010. Linku ruším již od 15.6, docela výkon. Reklamoval jsem, že požaduji zrušení již od června, snad to vyjde. Kurvy jedny hnusný! Teď jsem si koupil O2 kartu do 3G modulu v notebooku za měséční apušál 200 Kč, tak uvidíme... je to boj jako byl s Telekomem! :(
|
|
|
Zrusit telefon a zachovat ADSL jde? Ja to cca rok zpatky zkousel a jediny k cemu sem se dopracoval, bylo, ze to nejde. Ze pry musim zrusit komplet pevnou i s ADSL a pak si zazadat o "ciste" ADSL. Coz se mi teda nechtelo, pri rychlosti jejich prace bych mohl bez netu byt dost dlouho.
|
|
|
A co zrušit komplet všechno a objednat si naked ADSL od jinýho operátora? Pak je to o domluvě s tím alternativním operátorem.
|
|
|
Problém je ale v tom, že i ten alternativní operátor používá jejich kabely, takže buď so zařídíte linku u O2 a oni na to pustí svůj net, nebo Vám to zařídí, ale budete platit o ten minimální paušál navíc.
Jedna perlička. Mám to tak jako v prvním případě, tj. zařídil jsem si linku u kyslíku s paušálem Mini (telefon nemám). Takže kromě plateb za net tomu alternativnímu operátorovi platim ještě cca 200,- bez DPH O2.
Ale to není všechno. Na O2 mi vesele oznámili, že O2 Mini je telefonní tarif a pokud ne něj pustím Internet, pak mi k těm 200,- budou účtovat navíc měsíčně 100,-.
Dobrej kšeft, 300,- v podstatě za nic...
|
|
|
Ostatni poskytovatele mohou mit vlastni DSLAM (typicky T-M), tedy nemusi fungovat jen jako preprodavaci sluzby Carrier Broardband od O2 (ktera je samozrejme levnejsi nez maloobchodni produkty, takze i tak mohou nabidnout vyhodnejsi cenu). Ale i tam je nastaveni obchodnich podminek (napr. delka uvazku) na nich.
|
|
|
Hm, zajímavý, mám naked ADSL a stojí mě to 400 měsíčně. Samozřejmě, že to běží přes kabely O2, ale to mě jako koncovýho zákazníka nezajímá, nemám s O2 žádnej smluvní vztah.
(V bytě jsem měl neaktivní telefonní linku.)
|
|
|
od koho a s jakymi parametry?
|
|
|
Předloni jsem měl také táhlý spor s Telekomem (O2, whatever), neudělali co měli (přepnutí Inetové služby), a to dost dlouho. Takže nakonec jsem jim asi tři měsíce neplatil účty. Pak se k tomu konečně rozhoupali, doplatil jsem zpětně, a předpokládal jsem, že tím je to vyřešeno.
Po nějaké době mi od nich nicméně přišel dopis, že nad mými stížnostmi dumali, až vydumali, že na nich něco bylo, a že mi tedy jeden měsíc jako jakési vyrovnání vůbec nebudou účtovat.
Velmi příjemně mne tím překvapili -- to jsem vskutku nečekal.
|
|
K článku "Luftwafe vítězí" už prosím nediskutovat. Je tam přesně 88 komentářů, což, jak zajisté uznáte, má u takového textu svůj půvab!
|
|
S kyslíkama jsem měl kdysi také veselý příběh. Instalaci modemu Axesstel. To byla nějaká první várka či co a návod byl na krásném leslklém papíře. K instalaci tam psali tolik, že je nutné modem připojit a rychle stisknout tlačítko. Panečku já byl ukrutně rychlej, ale pořád nic. Když už jsem to vzdal a zavolal na tu jejich podporu a dokonce jsem se dostal až k nějakému technikovi, tak ten mi vesele oznámil, že oni se s tím mordovali tři hodiny než na to přišli. V návodu je chyba, to tlačítko se mělo držet.
|
|
Zkouseli jste ten link "dejte na vedet?"...to stoji za to.....http://web.o2pripojse.cz/diskuze.html
|
|
A to může být autor rád, že si nekoupil kartu i s USB modemem od HUAWEI. Tento zázrak techniky, vyrobený neprosto v rozporu se specifikací USB by ho teprve dohnal k šílenství, v některých USB portech je nefunkční, v dalších jak kdy. Potřebujete-li z jakéhokoli důvodu použít USB prodlužovací kabel, třeba i jen metrový, s funkčností se rozlučte navždy. Zkoušel jsem tento zázrak i v několika ( čtyřech) stolních PC, kde po připojení k USB na předním panelu nebylo zařízení také možno rozpoznat (tedy kablík uvnitř PC o délce cca 30 - 40 cm), u jednoho PC nebyl nerozpoznán ani po přípojení k zadnímu USB na systémové desce. Odpověď technika z O2 (dle mne totálního blba) nebudu zde raději komentovat. Co bych za těch pár korun chtěl, že...
|
|
|
To vypadá na to, že ho prodloužený USB, tj. USB na nějakým kablíku prostě neutáhne. Ten musí mít ale pěknou spotřebu......
|
|
|
Mám tenhle modem od Vodafone a připojil se zatím ke všemu, co bylo po ruce - stolní PC i 3 NTB. Tak nevím, jestli chyba není jinde.
|
|
|
Zkoušeny byly dva modemy Huawei E160, oba od O2, kabelů několik. Chyba je v konstrukci modemu a to zcela jednoznačně.
Spotřebou to nebude...
|
|
|
Jo, Huawei mám doma taky, tedy klasický router, co dávali kyslíci ke svému ADSL. Chci zapnout WPA2, router se zasekne. Chci zapnout filtraci MAC adres, router se zasekne. Pomáhá natvrdo vyráhnout ze zásuvky. Šílenej werk :-/.
|
|
Ze jsem pevnou linku zrusil pred 10 lety! Tohle bych nerozdejchal.
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Slibem nezarmoutíš
|