Komentáře ke článku: Sinnister vs. České radiokomunikace (Revolution) (ze dne 21.09.2008, autor článku: Sinnister)
Přidat nový komentář
|
Totiž: každá firma zaměstnává nějaké lidi. Člověk od člověka se liší a tudíš v rámci jedné firmy se člověk může potkat v jednom dni s naprostým idiotem a posléze s člověkem, který vám skutečně chce pomoct a pomůže. Nechci se nijak zastávat O2 (vyfakovali mne v podstatě stejným způsobem - připojení přes mobil, 800 měsíčně, služba velmi nespolehlivá na to, že byla používáná stabilně na stejném místě se silným signálem ... mimochodem předtím T-Mobile za stejnou službu účtoval o něco víc, přičemž po celou dobu trvání této smlouvy se mi nepodařilo připojení rozjet na dýl, jak pár minut ... chyba ale vždy na mojí straně, že ...) a ani jiných podobných společností, ale pravdou je, že to je prostě o lidech. Pokud tam sedí člověk, co ho práce baví a ví, že od toho aby pomáhal tam je a někdo ho za to platí, nevyfakuje vás obligátním "něco u vás nefunguje, my to máme ok", ale zkusí vše možné a když se to nepovede, prostě pošle člověka a ten se na to podívá (a pozor, tato služba by měla být placená jen v případě, že technik zjistí, že chyba byla skutečně na straně uživatele)
Jiný příklad - při výletě s kamarády v Liberci (aqua park, Ještěd atd.) jsme nedaleko náměstí narazili na parádní hospodu "Plzeňka". Jako plzeňácí jsme samozřejmě zajásali a šli na ten náš oblíbený pivní mok (pozor, ne Gambrinus, taká srač*a se nedá ani pít). Uvnitř pohodář chlapík, přinesl pivo, přinesl objednanou snídani (bylo kolem 11 hod.), pokecal s náma, dostali jsme prostírání na památku.Všichni jsme byli spokojení, dostal od nás nemalé dýško, prostě pohoda. A druhý den jsme s nadšením opět zašli na snídani (přibližně ve stejný čas), ovšem místo tohoto chlapíka tam seděl opruzený blb, co nám odmítl snídani přinést, protože se podává jen do 10.00 hodin (což se dá pochopit, mají to napsané v jídelním lístku), ale když jsme si dali jen to pivo, nechal nás na něj čekat asi 20 minut. Asi měl něco důležitějšího na práci, než nějaké otravy z Plzně. Jeden den jsme byli nadšení, druhý den úplně zpruzení - stejné místo, stejný čas - jen jiný člověk. A o tom to je. Takových příkladů můžu dát hodně, protože kdo si své práce váží a dělá jí rád, tam je to znát. Kdo je otrávenej jak malajskej šíp, že musí zase do tý blbý práce - ten ať si buď najde lepší a nebo sedí doma, ale ať proboha nečumí jak profesor Klaus, když se po něm něco chce. Howgh.
|
|
|
Problem je, ze delat zakaznicky servis je neskutecne na palici (a take dost mizerne placene, uz jsme to tu jednou rozebirali), takze kdyz te sprudi uz treti arogantni debil, co ten den vola (a treba chce volat do uplne jine firmy a s tou tvoji nema nic spolecneho), tak pak uz se k tem zakaznikum i ten, kdo cerpa svoji motivaci z pomoci bliznimu, chova trochu jinak. S lidmi co sedi takhle na drate komunikuji temer denne, obcas poslou i zaznam nejakeho stavnateho rozhovoru s debilem a vim, ze to nemaji jednoduche, ja bych to asi delat nemohl.
|
|
|
Jo jo, pár záznamů už jsem taky slyšel a klobouk dolů před operátory, že se udrželi a neposlali volajícího prudiče do patřičných míst.
Nicméně na debila můžete narazit kdykoliv a kdekoliv, pokud by mi srážka s blbcem zničila mojí dobrou vůli pomáhat ostatním (což je moje práce za kterou jsem placený), pak by bylo vážně lepší ráno z té postele ani nevylézat.
|
|
|
jo, jo... stěžovat si u jiné firmy, o tom by mohla vyprávět moje přítelkyně... máme tu dvě firmy - Vodafone a Woodface... každá dělá úplně něco jiného a kromě výrazné červené barvy nemají vlastně nic společného... představte si, že navrhujete nábytek na míru, spokojeně si sedíte u svého 3Dčka a čekáte na zákazníka, když v tom k vám přikvačí nějaký napruzelý dědek, co začne vyřvávat něco o nemožných mobilních službách... nejenže nikde není vystavený ani jeden telefon a nad obchodem září obrovský nápis Woodface, ale dědek i po drobném upozornění, že není ve Vodafonu (těch lidí, co si to pletou je víc, takže přítelyně už ví) začně řvát na celé OC, že prdel si z něj nikdo dělat nebude, moc dobře ví kde je a začne mávat smlouvou od Vodafonu, že jí chce zrušit...
často ty lidi, když zjistí svůj omyl (jejich mozek se snaží zpracovat chybu v matrixu), se ani neomluví a zmizí jak pára nad hrncem...
|
|
S tou wifinou to je můj plán na internet až vypadnu ze školy, u nás ve městě počítám, že většina poskytovatelů jede tak maximálně přes ověření mac adresy a i kdyby ne, tak i ten WEP klíč se dá prolomit. No a teď se podle tvého vzoru chytí víc lidí a ještě si ty sítě zabezpečej. :-)
|
|
|
1. Je to parasitování, potažmo krádež. Z morálního hlediska by se to asi dalo tolerovat u nějaké sítě, vlastněné státem, ale u soukromé ne.
2. Technologicky je to tak nějak na vnější rodidla - WiFi je technologie, stavěná na to, abych si nemusel tahat do ložnice Ethernet, když si chci ráno vyřídit e-maily. Použití pro last mile je z nouze ctnost - ani pokud tam bude 802.11n, nebude reálná rychlost pro klienta nic moc (ta rychlost je sdílená více klienty, navíc do hry často vstupuje rušení od dalších sítí a jiných zdrojů radiového záření).
Jinak přiznávám, že v nouzi jsem cizí síť několikrát použil a letní sídlo máme připojeno přes wifi, protože ostatní alternativy, dostupné v našem sudetském zapadákově jsou ještě horší.
|
|
|
no nevím,parasitování na státu je morálně ospravedlnitelné?
proč tedy tak často ošklivá vyjádření na adresu příjemců sociálních dávek?
|
|
|
Napsal jsem "asi tolerovatelné", nijak zvlášť to neobhajuju ani nedoporučuju. Vycházím z toho, že se hackování wifi sítí se nejspíš nebude věnovat někdo, jehož platební bilance směrem ke státu je nulová či záporná...
|
|
|
|
To by ses divil. Penerace internetu roste, nejsme v rce 2005...
|
|
|
Je tu možnost se domluvit na úplatě s tím kdo vlastní síť. Asi to je nelegální vůči státu(DPH), ale ten si to vezme jinde.
Já volím SSID tak, aby mne bylo možné dohledat. (kolize kanálů) Navíc tam mám DHCP tak mi to může hacknout každá lama, ale s oříznutou rychlostí.
Nejsem žádný downloader a tak jsem rád, když mi někdo pomůže s náklady na připojení.
Pokud někdo cestuje kolem a potřebuje si něco najít, tak je mi to fuk. Když ale bude soustavně něco sosat, tak mu přesměruji HTTP na svoje stránky, kde mu sdělím co potřebuji.
|
|
Kdyz by na me prisel zachvat morality tak bych sahl po poskytovateli bezdratoveho internetu pres wifi, pokud mozno 5GHz - toto pasmo je pomerne volne, malo zarusene atd... Firmy poskytujici pripojeni pres wifi jsou vetsinou male takze jsou bud solidni, nebo za pul hodiny stihnete vyrvat celou firmu...
|
|
Používám telefon + internet od GTS, dlouhá léta již. Měla jsem málo peněz na účtu, takže neodešla jedna platba. Potom zase další tři odešly, přesto mě odpojili jako neplatiče. Chtěla jsem samozřejmě znovu zapojit co nejdříve. Slečna mi poradila, že mám příkaz k úhradě poslat faxem nebo mailem. :-D Takže to jsem poděkovala za dobrou radu a hned jsem se tázala, jak se to dělá, s odpojeným telefonem, nefunkčním internetem? Po znovuzapojení telefon fungoval, internet ne. Trvalo to dva dny, než to rozchodili. Za tu dobu jsem k nim volala snad 15x. První fáze se odehrávala ve stejném stylu jako u vás - chyba je na vaší straně, my máme všecko v pořádku. Rady ohledně nápravy oné "chyby na mojí straně" - dostala jsem jedinou, a to restartovat modem, což nepomohlo. To se opakovalo několikrát. Další fáze byla "naši technici to prověří" - opět několikrát. Nakonec mi teda slíbili, že pošlou technika. Slečna si ověřila správnost adresy, vzala si kontakt na mobil, domluvili jsme se na druhý den na dopoledne mezi 9-11 hod. Před 8 ráno se ujišťoval chlapík, jestli budu určitě doma. Do 14 odpoledne nikdo nedorazil. Musela jsem odejít, takže jsem jim volala, ať už teda nechodí, že už doma nikdo není. Řekli mi, že jsem to špatně !!! pochopila, technik neměl jít přímo ke mně domů, ale do nějaké jejich centrální rozvodny v sousední ulici. A že tam opravdu byl a internet už funguje. Samozřejmě jsem nevěřila, protože mi to už tvrdili poněkolikáté. :-) Kolem 16, když jsem se vrátila, internet stále nefungoval. Restartovala jsem modem, bo mi bylo jasné, že to, jako vždy, bude první, na co se mně zeptají. A světe div se, po restartu už to opravdu chodilo. Tak jsem jim naposledy volala, že děkuji a že je všechno tedy konečně v pořádku. Večer, za další dvě hodiny, volal někdo od nich, s horkou novinkou, že moji reklamaci úspěšně vyřídili, všechno správně nastavili a internet mi funguje, že to mám odzkoušet a potvrdit funkčnost. :-D
|
|
Nechci Ti brát iluzi, ale za pár stovek měsíčně se Ti žádná komerční společnost nebude věnovat. Většinou Tě připojí, jede-jede, nejede-nazdar. Nějaké složitější řešení se jim rozhodně nevyplatí. To samé platí o "kvalitách" operátora na druhé straně, zaplať a budeš mít služby eňo ňůno....
|
|
|
No, ja mam jinou zkusenost. Napred prijeli, za maly obolus zmerili podminky a podle toho navrhli nekolik moznosti pripojeni. Co jsem si pak vybral, to jsem dostal.
|
|
|
Špatně jsem se vyjádřil "složité řešení" = "složité řešení výpadků u domácího připojení"
|
|
Autor svoje cisto sukromne problemy s komercnymi firmami a zamestnavatelom riesi kradezou platenej sluzby svojim susedom. A este pri tom citi zavan romantiky a dobrodruzna.
Pokus o slusnu dohodu s pripadnym majitelom sluzby neuvadza, predpokladam, ze ani ziadny nebol. Naco by si aj komplikoval zivot.
Mne by ta situacia pripadala dost trapna na to, aby som o nej este vypisoval na webe. Mimochodom, neda sa nahodou vypoved okrem postovej formy podat aj osobne?
P.S. Nechcem si ani domyslat, coho by autor bol schopny napr. v pripade vypadku TV signalu :o\
|
|
|
v případě výpadku signálu se mohou dít netušené věci ,-)
na vlastní oči jsem slýšel kolegyni ječet do telefonu:"jestli s tím kurva něco dneska neuděláte,tak si tu kabelovku strčte do prdele"
a to jí to nešlo než dva dny.
|
|
|
To ja s pisatelem naprosto soucitim. TV k zivotu nepotrebujete, krome zavislejch babicek na telenovelach, ale PC bez netu je kus srotu, co si budem povidat.
Me uz 4 dny net nebezi a jedina rada z tech supportu je "zkuste odpojit kabel a zase zapojit", nebo "restartnete router". To by fakt nenapadlo :(
A s tim kradenim signalu... no a co. Kdyz je soused blbej a nedokaze si zabezpecit svoji wifinu aspon trapnou filtraci MAC adresy, tak je to jen jeho problem.
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Sinnister vs. České radiokomunikace (Revolution)
|