D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Test: Peugeot 405GLD
    (ze dne 01.05.2006, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 01.05.2006 15:54:17     Reagovat
    Autor: luk - Neregistrovaný
    Titulek:Proc?
    Nemuze tu nekdo "recenznout" neco poradnyho a ne furt takovy vraky?

    Komentář ze dne: 01.05.2006 15:54:25     Reagovat
    Autor: luk - Neregistrovaný
    Titulek:Proc?
    Nemuze tu nekdo "recenznout" neco poradnyho a ne furt takovy vraky?

     
    Komentář ze dne: 02.05.2006 08:02:23     Reagovat
    Autor: Koubitch - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Proc?
    No pokud na to bude čas tak můžu sloužit Fordem CAPRI V6 2.8i :))

     
    Komentář ze dne: 04.05.2006 13:33:36     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Proc?
    Až ho doskládáme, tak můžu sloužit tímtéž :)

    Komentář ze dne: 01.05.2006 16:01:51     Reagovat
    Autor: Tomas - Neregistrovaný
    Titulek:Tak se predved
    Tak se predved a zrecenzuj nam tady svy Porsche. Nebo mas jen megavytunenou stodvacu a tady delas haura ??

     
    Komentář ze dne: 01.05.2006 17:30:08     Reagovat
    Autor: luk - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Tak se predved
    To zas ne, ale stacila by ti nova Astra?

     
    Komentář ze dne: 01.05.2006 17:33:51     Reagovat
    Autor: luboš - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Tak se predved
    Zajímala by mě ta "nová" - 5 let stará s nafťákem 2.0 litru. Není to pro mě, ale zajímá mě to.

     
    Komentář ze dne: 01.05.2006 19:49:39     Reagovat
    Autor: luk - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Tak se predved
    To bohuzel nemuzu slouzit.

     
    Komentář ze dne: 02.05.2006 11:28:15     Reagovat
    Autor: Honza - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Tak se predved
    tak tech mame jako firemnich cca 40 a muzu zatim jen chvalit, basti to kolem tech 6ti.

     
    Komentář ze dne: 09.05.2006 14:46:09     Reagovat
    Autor: Majkie - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Tak se predved
    Tu sedlam... Máš-li na mysli tu s turbem... 2.0DTi. To auticko miluju. Jedine, co me na Astricce stve je jeji hlucnost pri mestskych popojizdeckach.. Zni to uvnitr jako zigulik. Ale po zahrati a pri vyssich rychlostech uz nepoznanas, ze je to naftak. Jezdim docela dalky a to si to opravdu uzivam. Jezdi to jak cert, vcelku se slusnou spotrebou (6,0-6,5) a krom veci, co se opotrebovavaji a co se meni v servisnich intervalech zadne citelne opravy. Mam r.v. 2000 a nalitano jemne pres 200t a opravdu velka spokojenost. Ja doporucuju.. z vlastni zkusenosti.

     
    Komentář ze dne: 03.05.2006 08:05:24     Reagovat
    Autor: NkD - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Tak se predved
    Ano, ano, prosim o recenzi na novou Astru... Prave se rozhoduju o koupi tohehohle priblizovadla a jeste preslapuju u Fiata Stilo

    Komentář ze dne: 01.05.2006 16:11:25     Reagovat
    Autor: Hixs - Neregistrovaný
    Titulek:
    Tohle auto sem míval - jen v TD verzi z roku 94 (66kW) a nutno podotknout, že sem s nim byl nadmíru spokojenej. Byl to faceliftovaný model a změn doznal zejména interier a to především kvalitnější plasty a jiná palubka a jako celek mi to docela přirostlo k srdci i když pravda - potíže s elektrikou sem musel řešit taky.
    A i když byl ročník vzniku někde dalece před Oktávkou, tak pohodlí při svezení bylo nesrovnatelný. U Francouzkých aut sem zůstal dodnes (Renckum se vyhejbám :-)) a nemam pocit, že bych musel měnit.

    Komentář ze dne: 01.05.2006 19:05:06     Reagovat
    Autor: Honza - Neregistrovaný
    Titulek:
    Chybička se vloudila, rozvor má být v milimetrech, takhle by to bylo trochu moc :o)
    Jinak auto vypadá zachovale, přeju, ať ještě pár let slouží!

     
    Komentář ze dne: 02.05.2006 12:17:54     Reagovat
    Autor: darker - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Dekuju. Snad vydrzi...

    Chybicka se vzdycky nejaka vloudi...

    Komentář ze dne: 01.05.2006 19:06:14     Reagovat
    Autor: DrZak - Neregistrovaný
    Titulek:Oh boy ...
    Prosim Vas, vy ktori ste napisali tento clanok. Urobte sluzbu spoluucastnikom cestnej prevadzky, prirode a sebe samemu, a VYJEBTE TEN KRAM NIEKAM DO PICE!!!! ( najlepsie na srotovisko certifikovane na nakladanie s nebezpecnym odpadom ).

    Uz ten wehikl vidim jak sa dymiac snazi vysplhat niekam do kopca a je za nim dvoj kilometrova kolona. predpokladam ze este fabia junior by bola lepsia volba.

    Tieto auta su nebezpecne a iba blokoju normalnu prevadzku. Sam nemam nejake delo, je to 1,2ka 57 kW ( Honda Jazz ), ale proste co tieto kramy robia na ceste je katastrofa. Prosim chodte radsej vlakom/autobusom, popripade si zoberte leasing na nieco co viac pripomina auto.

     
    Komentář ze dne: 01.05.2006 20:08:44     Reagovat
    Autor: datel - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Oh boy ...
    heh.....doufam,ze svoji eko likvidaci mate naplanovanou drive,nez se ze stavu "mlady,krasny,talentovany..., precvaknete do faze " stary,hnusny,slintajici".Lidstvo vam jiste postavi z vdecnosti pomnik.

     
    Komentář ze dne: 01.05.2006 21:10:58     Reagovat
    Autor: talpo - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Oh boy ...
    LOL ty si se sockou v jazzu otvíráš tlamu na 405? další ostréé borec v nákupní motorové pile se švihadly. na silnici jsou nebezpeční dravci ve vracích (tahle 405 vypadá dle foto velmi dobře) a pak chudinkové v nákupních taškách plní sebevědomí, které je však velmi rychle opouští, když dojde na lámání chleba..

     
    Komentář ze dne: 01.05.2006 22:52:56     Reagovat
    Autor: DDD - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Oh boy ...
    A mama ta s tym pusti na dialnicu? :D

    Mas o 10 kW viac, cize +- to iste. Ak jemu radis srotovisko, zarad sa prosim za neho a chod tam tiez, vdaka.

     
    Komentář ze dne: 05.05.2006 17:32:46     Reagovat
    Autor: D-FENS - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Oh boy ...
    Pán má sice 10kW navíc, ale někde v 7.999 rpm, přičemž v 8.000 následuje destrukce šikmookého motoru. Smál jsem se jak debil, když jsem to četl, jak je možné, že je někdo takovej vool?

     
    Komentář ze dne: 02.05.2006 10:13:29     Reagovat
    Autor: Fiatoman - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Oh boy ...
    To je provokace nebo jste opravdu tak...?

    Autem to není. Když můj tchán přesedl ze Š125 do Fábie 1,2-47kW, tak stále dosahuje po normální silnici nejvyšší rychlosti 70 km/hod. Naproti tomu, když jsem ve své době jezdil zgenerálkovanou Š110, rozhodně jsem nebyl brzda provozu.

     
    Komentář ze dne: 02.05.2006 20:10:59     Reagovat
    Autor: DrZak - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Oh boy ...
    Prave preto je tam napisane ze to nie je ziadne delo, kazdopadne to ale dokaze udrzovat 150 km/h bez problemov, je to Xkrat ekologickejsie ( podla mna kazdy musi uznat ze novy, efektivny benzinovy motor je ovela cistejsi ako tento srot - nejde o nejake uplne chore presadzovanie zelenych idei, ale zasa nevidim dovod aby niekto jazdil v smradiacom crepe ). Ono to ani tak nakupna taska nie je, kedze to ma 380 l kufor.

    Moje ego je male, som mlady, nie prilis mudry ale aspon vesely clovek. Ale ked vidim nejaky smradiacu staru herku, co brzdi Xkm kolonu, ide ma jebnut. Nepredbieham, kedze som kludny clovek ( az prilis ), proste ma len hneva ze taketo stare vraky extremne znecistuju ovzdusie a zavadzaju.

    Btw ak niekto hovori o socke, moje druhe wozidlo je Renault modus 1,5 dci 63kW a tretie o mesiac ked pride Honda Civic 1,8 Sport :)

     
    Komentář ze dne: 02.05.2006 22:14:46     Reagovat
    Autor: Meky - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Oh boy ...
    Drzak... Si kokot...

     
    Komentář ze dne: 02.05.2006 23:50:28     Reagovat
    Autor: darker - Neregistrovaný
    Titulek:
    Ted budu psat ciste pouze o tomto kuse 405. Kouri velmi malo. S emisema neni ani ten nejmensi problem. Pri srovnani s radoby modernimi auty Passat (B5+B6), Octavia, Fabia atd. s motory TDi je na tom mnohem lepe ohledne mnozstvi hnusu vychazejiciho z vyfuku. Obvzlaste, je-li TDi precipovane.
    Samozrejme nelze srovnavat ekologicnost naftoveho a benzinoveho motoru.

    K tomu courani: nemam problem udrzet na dalnici konstantni rychlost 150km/h a to pri plnem kufru a peti lidech. Pochybuju, ze pri stejnem zatizeni vase supersportovni Honda o motokarovem obsahu dosahne stejneho vysledku. Ja sam si rozhodne nepamatuju, ze by se za mnou nekdy vytvorila jakakoliv fronta. Obvzlaste si dost dobre nedokazu predstavit ze by byla vytvorena z Fabii junior... :-)

    Predvedl jste zde perfektni masturbaci vlastniho ega. Blahopreji. Priste by to ale chtelo jit na jine stranky, protoze tento web (vcetne komentaru) slouzi pouze k sireni rozumnych nazoru (verim ze v drtive vetsine, ale vzdycky se najde nejaky blbec...) a tyto dva vase komentare do teto koncepce rozhodne nezapadaji.

     
    Komentář ze dne: 03.05.2006 10:38:39     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Oh boy ...
    Píšeš o ekologii a sám máš doma 3 auta...benzinovou nákupní kabelu od Hóóóndáááá...Renault s nafťákem, kterej sviní vzduch stejně jako starej Pažout 405...a čekáš na Hondu Civic, která je tak pro 3 lidi, zato má 1,8l motor.

    A když jsme u toho - když vykazuješ znaky takto vyvinutého sebevědomí, tak budeš asi z těch, co se s autem plným kámošů pokouší závodit se silničními motocykly, aby ukázali obecenstvu, že jim to "...taky bezva jede, voe...". Až tě teda mine zase jednou nějaká sportovní motorka, tak si věz, že pro jejího řidiče jsi brzda i kdyby ten tvůj Civic měl přídomek "R type"....a vzpomeň, jak jsi poplival starýho, ale poctivě smontovanýho Peugeota, kterej pochází ještě z doby, kdy se auta dělala z ušlechtilých materiálů a ne, jako třeba Honda Jazz nebo Civic, z druhotných surovin.

    Tož tak, hloupý osle.

     
    Komentář ze dne: 03.05.2006 15:35:12     Reagovat
    Autor: Sid - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Oh boy ...
    Ty jsi prostě vůl, jinak se to říct nedá. Aneb jak na dobře myšlený ale špatně napsaný příspěvek reagovat tím, že autora označíš za frajera a "nepřítele motorkářů" Máš svoje ego propojené taky s něčím jiným než s motorkou?

     
    Komentář ze dne: 04.05.2006 09:02:37     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Oh boy ...
    Než někoho budeš titulovat, pokus se aspoň zamyslet nad tím, co je napsáno a jak to hodláš komentovat. Jinak hrozí, že sám budeš vypadat jako tupý mezek - jako třeba teď.

    1) Když někdo vyskakuje na někoho jinýho jen proto, že má slabší auto (a zase taková vražda ten Pažout nejni), tak je u mě frája.
    2) Nenapsal jsem, že někdo je něčeho nepřítelem. Dej si to ještě jednou a zkus u toho myslet. Třeba mi pak uvěříš.
    3) Jeho onanie nad výkonem motorů jeho Jazzu, Renaultu a náznak toho, že všechno ještě trumfne Civicem 1,8, je nanejvýš slibný základ pro doměnku, že toto je závodník podobného kalibru, jaký jsem popsal.

    Mý ego je na motorce úplně nezávislé. Věř - nebo ne...je mi to lhostejný.

     
    Komentář ze dne: 04.05.2006 10:07:55     Reagovat
    Autor: Sid - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Oh boy ...
    ad 1) Nevšiml jsem si, že by si někdo na někoho vyskakoval. Komentáře se týkaly výhradně kvalit auta. Jak moc byly mimo mísu nedokážu posoudit, můj tip je že v oblasti emisí až tak mimo nebyly. Ale nejsem od toho abych soudil.

    ad 2) Podsouváš mu něco o čem ani nezačal. Dej si svůj komentář ještě jednou a zkus se u toho zamyslet.

    ad 3) Chápu že věty typu "Sam nemam nejake delo" znějí jako onanie nad výkony motorů.

    Trvám na tom, že jsi vůl, protože tady naprosto mimo mísu ventiluješ svoje motokomplexy. A tahle diskuse není první (a pravděpodobně ani poslední) případ.

    Howgh.

     
    Komentář ze dne: 04.05.2006 13:38:46     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oh boy ...
    1) Když mi někdo napíše: "VYJEBTE TEN KRAM NIEKAM DO PICE!!!! ( najlepsie na srotovisko certifikovane na nakladanie s nebezpecnym odpadom )." tak si podle mě vyskakuje víc, než je slušné.

    2) Nepodsouvám mu nic - píšu, co si o něm myslím na základě toho, jak se vyjadřuje.

    3) "Sam nemam nejake delo" není žádná onanie, ale muselo by u toho zůstat. Jenže jsme se dozvěděli, kterej krám je jak výkonnej s ujištěním, že Civic to ještě pozdvihne. Takže je to podobný, jako když někdo řekne: "Nejsem rasisita, ale vaděj mi cikáni, židi, negři a rákosníci." Napsal, že nepospíchá, ale sere ho, když někdo zdržuje...například.

    Trvej si na čem chceš, když ses ani nepokusil (nebo jsi nebyl schopen) rozluštit, proč jsem to vlastně napsal. A že Ti vaděj zrovna motokomplexy...nemáš náhodou nějakej a na mě to jen svaluješ? Nevím z čeho bych měl mít na silnici komplex...možná jen z toho, že na mě prší, zatímco do auta ne. 8o)

     
    Komentář ze dne: 03.05.2006 17:08:35     Reagovat
    Autor: DDD - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Oh boy ...
    No tuna sa zase mladika musim zastat... Jeho nazor je sice scestny ale nic z toho co pises nie je pravda (aspon podla toho co napisal)
    - pise ze nepredbieha - ako moze teda zavodit s motorkami?
    - predpokladam ze sucastou kupy civicu (ak teda to nebol len taky splech aby sme padli na zadok, lebo to by bolo znacne vedla) bude zbavenie sa jedneho z predchadzajucich aut - nema predsa 3 prdele aby sa vozil v 3 autach
    - kde preboha niekto spominal motorky?
    - zrovnanie pezota 405 a noveho civicu mi pride dost usmevne, cim samozrejme nepopieram jeho (historicke) kvality

    spat k DrZakovi...
    - novy Civic je fajn, konecne nieco trochu nove, R-Type by ma mozno oslovil. Zvysne dve auta sa mi absolutne nepacia, ale kazdy mame svojho Gusta...
    -ako sa uz autor clanku ohradil, jeho auto nepatri k tym co opisujes, ani to nikde v clanku nebolo. Tu je to absolutne "mimo misu"

     
    Komentář ze dne: 04.05.2006 09:12:45     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Oh boy ...
    Závodění s motorkama je docela častým jevem u lidí, do jezděj 1,5 tunovým krámem a omračujou sebe i okolí tím, že to má 57kW. Podle toho, jak se fešák holedbal výkony svých ostatních verglů usuzuju, že výkon motoru a konfrontace s ostatními účastníky provozu je pro něj "normálka".

    Kdyby se mi to nestávalo každej týden 3x, tak bych na to nakašlal, ale když při normál projížďce s rychlostmi 90-130kmh se mě zuby nehty drží Fabia 1,9TDi se spoilery a plná omladiny do 25let, tak mě to jednak maličko pobaví...a druhak si dávám velkýho bacha na to, že tito pitomci využijou sebemenší příležitost k tomu, aby mě předjeli...a pokud to nevyjde, tak to budu já, kdo si to odnese...minimálně proto, že oni jsou 2-3 a já jezdím solo. Proto dokazování, kdo kde a jak jel bude probíhat vcelku předvídatelným způsobem i kdyby neměli žádného známého.

     
    Komentář ze dne: 04.05.2006 10:25:01     Reagovat
    Autor: DDD - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Oh boy ...
    Chalanisko pisal ze je kludny a ze ani nepredbieha, tak pochybujem ze by zavodil. Co sa tyka zavodenia, mam podobne skusenosti, aj ked nie na motorke, ale ako reakcia na toho chalana sa to skratka nehodi.
    Chapem tvoju frustraciu, ale povedal by som skor ze je to namet na clanok, nie sem.

     
    Komentář ze dne: 04.05.2006 11:08:08     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oh boy ...
    Jo, psal že je klidnej, dokud ho někdo nezdržuje...dokonce to napsal v obou svých příspěvcích.
    Když někdo napíše, že je klidnej a nepředjíždí...ale že ho nasírá, když ho někdo zdržuje, tak v tom vidím renonc. Ty ne? Něco jako "mír až do příští války", nezdá se Ti?

    Nevím, co jsem napsal takovýho, že z toho pozoruješ nějaké příznaky frustrace?

     
    Komentář ze dne: 04.05.2006 11:38:47     Reagovat
    Autor: DDD - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oh boy ...
    Povedzme ze ak najdem prispevok stavajuci barikadu medzi motorkarov a ostatnych ucastnikov premavky (v tomto kontexte napriklad zakladatela tohto threadu) najdem tam tvoje meno. Dost dobre tomu nerozumiem, musim sa priznat, pretoze su aj ine pohlady na vec (napriklad moj).
    Volba nepredbiehat sa tyka jeho, zdrzovanie v kontexte akom to popisal (aj ked nemiestne) sa tyka viacerych.
    Btw mier je len obdobie pripravy na vojnu ;-)

     
    Komentář ze dne: 04.05.2006 13:54:00     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oh boy ...
    Nevěřím, že člověk, kterej hodnotí auto jen a jen podle výkonu motoru...a to ještě dost blbě, protože 405ka nebejvá často "safety car"...seznámí nás s typy a výkony všech svých vozidel a pozdvihne to tím, že je v očekávání Civicu...a napíše, jak ho sere, když ho někdo na silnici zdržuje, že tento člověk nebude zdržovače předjíždět.

    Naopak mám pocit, že je v tomto případě nanejvýš pravděpodobné, že v protovozu neumí tento řidič zachovat chladnou hlavu (a je jedno z kolika důvodů), což zvyšuje riziko...a nejvíc pro ty, který nechrání airbagy, bortivá karoserie a bezpečnostní pásy, ale maximálně jen milimetr hověziny.

     
    Komentář ze dne: 04.05.2006 16:05:22     Reagovat
    Autor: Sid - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oh boy ...
    Nemáš jezdit nahej...

     
    Komentář ze dne: 04.05.2006 16:17:47     Reagovat
    Autor: DDD - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oh boy ...
    Nemyslim si ze ak by to naozaj hodnotil tymto kriteriom tak sem tresne taku motorizaciu ako napisal. Civic je imho ok. Pisal skor zdrzovanie + smrad, to nepotesi nikoho, zvlast bez vnutornej cirkulacie vzduchu (neskor to upresnil).
    Kazdopadne by som to uzavrel asi tym ze kazdy v jeho prispevku vidime nieco ine, viac by mal napisat asi sam, lebo to zacina byt o nas bez nas.

     
    Komentář ze dne: 05.05.2006 08:03:50     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oh boy ...
    Jo, máš pravdu - nemá cenu přít se zde o to, jak to někdo třetí myslel.
    Považuju to tedy za nejasné vyjádření a dále to nebudu řešit, aby se neprohlubovalo případné nedorozumění.

     
    Komentář ze dne: 03.05.2006 15:23:43     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Oh boy ...
    WTF is Renault Modus? Inak nadavat na inych, ze maju slaby kram a sam mat kosacku na steroidoch...dokonca tri...ach jaj...

     
    Komentář ze dne: 06.05.2006 09:14:37     Reagovat
    Autor: Ifos - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Oh boy ...
    Hele, ja mam Suzuki WagonR+ a to je teprv fakt hustej sportak! Ma to motor o obsahu 1.3 s vykonem neuveritelnych 55 kilowatu!!! Proste sportak jak ma byt! A to i vzhledem! Podivejte se sami: www.carpages.co.uk/guide/@images/suzuki/suzuki-wagon-r+.jpg. Nizky, siroky, sedi to jak pribity i v rychlosti kolem 30km/h! :-D

    Komentář ze dne: 01.05.2006 22:16:58     Reagovat
    Autor: opas - Neregistrovaný
    Titulek:
    Ma to nekde rafinovane schovany otackomer, nebo razeni odhadujete podle zvuku?

     
    Komentář ze dne: 01.05.2006 23:15:00     Reagovat
    Autor: vendiik - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    u starych klasickych dieselu opravd neni problem radit podle zvuku, proste to klepani je dobre slyset narozdil od benzinu - jak psal autor proste traktor, na druhou stranu opravdu neni problem popojizdet v kolone na dvojku bez plynu, motor nijak neprotestuje.

     
    Komentář ze dne: 02.05.2006 13:24:23     Reagovat
    Autor: joter - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    je pouze jeden druh ridicu, kteri potrebuji k razeni otackomer - ridici amateri - a to bud ti, kteri tim autem jedou poprve, ti kteri nejsou technicky nebo mentalne schopni ci ochotni rozlisit co zaradit a pak cerstvi absolventi autoskol (ted mam na mysli tu skupinku ridicu co predtim nikdy nejezdili)... napriklad moji sestre v autoskole nikdo nerek ani to, ze kdyz si podradi tak, ze bude mit motor ve vyssich otackach vyssi vykon - jednou jela s nasi felicii nekam dokopce a strasne se divila proc ji to nejede kdyz nema zatazenou rucni brzdu a slape na plyn - takze temdle lidem by se to hodilo - idelas fixou dve carky na pristrojovce a reknes aby udrzovala raficku otackomeru ve stanovenych mezich :o)

     
    Komentář ze dne: 02.05.2006 21:22:51     Reagovat
    Autor: martan - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Ahá, tak teď už chápu proč má porsche boxer ten velikánskej otáčkoměr na přístrojovce

     
    Komentář ze dne: 11.05.2006 14:27:11     Reagovat
    Autor: David - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    U sportovních vozů má otáčkoměr svůj význam, ale u běžných užitkových (rodinných a tak) vozů s poměrně pružným motorem, který celkem solidně zabírá od 1500 do 6000 rpm otáčkoměr opravdu není ten nejdůležitější ukazatel.
    Pokud člověk závodí a ví, že musí udržovat motor trvale v rozmezí třeba 6000-8000 rpm, aby měl neustále dost výkonu pod pedálem a ne víc, aby ho neuvařil a né míň, aby to max. jelo, tak se bez otáčkoměru neobejde. Taky ho mám v autě, ale spíš než podle otáčkoměru řadím podle citu, raději vyjedu kopec na 5-ku s 2200 rpm v klidu než na 3-ku stejnou rychlostí za doprovodu zvukové kulisy burácejícího motoru, který je podle otáčkoměru v místech mezi max Mk a max P dle křivek.

     
    Komentář ze dne: 03.05.2006 09:02:54     Reagovat
    Autor: P.K. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Otáčkoměr v autě rozhodně chci, sice umím jezdit i bez něj (jako zřejmě většina řidičů), ale určitě ho tam chci. Nekoukám na něj furt, ale jednou za čas tak nějak pro kontrolu. Nejdřív hned po nastartování, jestli je správnej volnoběh.
    A taky to pomůže odhalit například že prokluzuje spojka ;)

    Komentář ze dne: 02.05.2006 00:52:07     Reagovat
    Autor: Yokotashi - Neregistrovaný
    Titulek:razeni
    Radit se da podle zvuku, nebo treba podle rychlosti (tachometru) - da se bez problemu oboji (to prvni jsem v trabantu vyzkousel, kdyz me nechodil tachometr) ... jinak namontovani otackomeru do jakehokoliv auta je trivialni zalezitost - jenom chtit ...
    U dieselu se vetsinou snimaji otacky z alternatoru - staci tvarovac signalu, monostabilni klopny obvod a merak ... nebo procesor za 50kc a merak ... nebo se kouknout, kde je nejake pristupne ozubene kolo z magnetickeho materialu a vedle nej prilipnout hallovu sondu za 20kc a magnet ...
    Nejslozitejsi na instalaci otackomeru je otazka: "kam s nim", tedy jak to nacpat do interieru, aby to nevypadalo hnusne, vsechno ostatni je dost trivialni zalezitost ... pokud cloveku nevadi velky budik (cca 8 cm), nebo ma z neceho budik vhodne velikosti ...
    Kdyby mel nekdo fakt zajem tak by se na te elekronice dalo i domluvit mailem na rm-rf na ceskem portalu seznam, akorat uporoznuju, ze jsem na tom blbe s casem ... takze pokud mozno jen zkouknu a nakreslim co a jak ...

     
    Komentář ze dne: 02.05.2006 07:24:16     Reagovat
    Autor: darker - Neregistrovaný
    Titulek:Re: razeni
    No ja vidim uplne nejjednodusi reseni jako nakup budiku s otackomerem od vrakovistnich zmrdu z modelu GRD. Mist kde se da pripojit je urcite spousta.
    U modelu s otackomerem byly hodiny umisteny pod vydechy na stredove konzole (v miste kde ja mam teplomer).
    Absence otackomeru mi naprosto nevadi. Je to vsechno jenom o zvyku...

     
    Komentář ze dne: 02.05.2006 12:09:18     Reagovat
    Autor: Zbycho - Neregistrovaný
    Titulek:Re: razeni
    Kdysi se řadilo hlavně podle ucha. Otáčkoměr měla pouze Š120GLS, Rapid a Žigul 1500-1600. 95% procent aut v ČSSR a ČSFR byly bez otáčkoměru (můj skromný odhad). Však si vzpomeňte, kdy se začaly standartně montovat do Favoritů otáčkoměry.
    Jinak v návodu k použití přibližovadla jsou popsány maximální rychlosti, při kterých se má zařadit na vyšší převodový stupeň. A pokud to není nějaký superodhlučněný vehikl, není problém řadit podle ucha i u dnešních korábů z běžné produkce.

     
    Komentář ze dne: 02.05.2006 21:25:49     Reagovat
    Autor: martan - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: razeni
    škoda 100, 110 měli na tachometru u doporučených hodnot pro řazení vyznačený červený římský čísla, takže člověk koukl kolik jede a hned věděl jaký stupeň by měl řadit

     
    Komentář ze dne: 02.05.2006 21:35:01     Reagovat
    Autor: grey - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: razeni
    ono je to asi jen dočasu, věřím tomu, že se i zde brzy prosadí automatické převodovky a bude po parádě. Trošku mě tedy, přiznávám, překvapuje, že to, co strýček Sam používá už pěknou řadu let, Evropa ještě neabsorbovala, jak je jindy jejím zvykem.
    Odjezdil jsem si s tímto vynálezem tisíce kilometrů (tedy mil), ale ještě dodnes mi dělá největší problém udržet v klidu levou nohu při - např. - zajíždění mezi auta na parkovišti. Auto s automatem bych si nikdy dobrovolně nepořídil. Omlouvám se za trošku OT příspěvek, bylo to silnější než já:-)

     
    Komentář ze dne: 02.05.2006 22:39:31     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: razeni
    Rikal jsem si to dlouho taky. Neni tomu tak. Az si priste budu kupovat auto (coz vzhledem k tomu, ze to je cca mesic, co jsem udelal zasadni obmenu, muze byt, pravda, za dlouho), bude mit automat (doufam, ze do te doby bude automat srovnatelne efektivni s manualem, coz ale asi, jak sleduji soucasnou situaci, patrne bude, mozna i efektivnejsi).

     
    Komentář ze dne: 03.05.2006 01:16:27     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: razeni
    nejsem odbornik, ale co jsem vyzkoumal u automatu (spotreba, opotrebeni), tak se to vyplati u silnych motoru, kde automat spina podle rychlosti ne podle kopce. V americe to diky (cim dal drazsi) cene paliva neni problem, ale u nas (evropa) diky kombinaci cene se spotrebni dani a povinnemu ruceni podle objemu je celkem problem - u automatu platite vic na spotrebe (u manualu mozna v case vic na oprave motoru za tahani na nizkych otackach, ale to je vec zvyku). Automat je dobry, jen to musi jezdit jak elektromobil a ne spinat spojka v kazdym kopci. Navic u automatu predjizdite podle nominalniho vykonu motoru a ne podle razeni a otackovyho aktualniho vykonu. Automat do dvoulitru benzinu ano, jen to chce sirsi srajtofli.

     
    Komentář ze dne: 03.05.2006 09:55:43     Reagovat
    Autor: grey - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: razeni
    Nevím, jak se to vyplatí finančně, obecně se říká, že automaty mají větší spotřebu a podle způsobu řazení, jak jsem to při jízdě pozoroval, to asi bude pravda. Počítač se snaží držet motor minimálně na 2000 otáčkách (ale spíš výš), a podřazuje daleko dřív, než bych to udělal já, z čehož jsem byl vždycky triochu nervózní. Taky při předjíždění, kdy automat "rozeznává", že chcete zabrat a podřazuje podle stlačení plynu, mi připadala akcelerace trošku pomalejší a manévr tudíž nebezpečnější. Ona je tam tedy možnost ručního ovládání (kterou jsem si zapínal každých 5 minut, protože jsem zvyklý nechávat ruku při jízdě na řadicí páce a počítač jakmile zjistil manuální posunutí páky, přepnul do ručního režimu...), takže to není takový problém, ale já jsem si na to vážně nezvykl.
    Drobnost k ceně paliva - za posledních několik let to narostlo z dolaru za galon na zhruba 2,5násobek (i když pořád je to cena poloviční proti Evropě).

     
    Komentář ze dne: 03.05.2006 15:32:26     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: razeni
    Nie som si uplne isty, ci to je s tym automatom a spotrebou skutocne pravda. Momentalne mame doma dve auta priblizne rovnakeho vykonu, vahy a rozmerov. Jedno je manual (Alero) a to druhe je automat (Stratus). Mam za to, ze ten Stratus zerie menej.
    Dalsiu skusenost mam z porovnania dvoch verzii Alera. Alero 2.2 l, DOHC 16V, 5MT verssus 3.4 l, V6 OHV, 4AT. Pri zrovnatelnom rezime jazdy a zrovnatelnej zatazi bola spotreba na rovnakej urovni.

     
    Komentář ze dne: 04.05.2006 00:32:54     Reagovat
    Autor: A. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: razeni
    Jako mladý a nevybouřený jinoch jsem se nad auty s automatickjou převodovkou pohrdlivě ošklíbal. Jenže to byly ještě silnice volné, mně bavilo řídit a bez manuálního řazení by ten prožitek nebyl kompletní. Teď, když polovinu kilometrů projezdím - vlastně spíš proposkakuju po Praze, si automatickou převodovku nemohu vynachválit, A tak jediné, na co jsem si zatím nezvykl, je tempomat. Připadá mi s ním jízda po zaplněné dálnici poněkud nepřirozeně trhaná. S nohou na plynu jedu tak, abych prakticky nemusel nikde brzdit, plynule dojíždím a posléze předjedu. Další stadium nejspíš bude auto s řidičem :-))

     
    Komentář ze dne: 04.05.2006 01:02:47     Reagovat
    Autor: OC - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: razeni
    Ještě je na půl cestě tzv. "aktivní tempomat", který automaticky udržuje vzdálenost od předchozího auta :)

    Na mém Volvu tempomat není, ale z USA, kde jsem s ním hodně jezdil, si jej nemohu vynachválit. Pravda ovšem je, že česká dálnice a americká dálnice jsou dvě hodně, ale opravdu hodně odlišné věci :)

    (Hm, ten poslední emotikon měl být spíše :(. A bude hůř, se současnou legislativou... mnohem hůř :((( )

     
    Komentář ze dne: 04.05.2006 04:30:38     Reagovat
    Autor: Widcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: razeni
    Na plynule spomalenie/zrychlenie s tempomatom (v severnej Amerike sa mu hovori cruise control) su tam tlacitka, uplne si s nimi vystacim. Jediny problem mam s Alerom, pokial musim vyraznejsie spomalit. S nim musim podradit, zrychlit manualne a potom stlacit Resume/Accel. Stratusu staci stlacenie tlacitka - automat si pochopitelne podradi sam.
    BTW, je velmi zaujimave, ake rozdielne su priority co sa tyka vybavy aut v Amerike a v Europe. Kym tunajsie auta maju cruise control prakticky v zakladnej vybave, v Europe je to casto sucast top vybav. Ked to clovek chce mat, musi zaplatit za kopec serepeticiek (ktore ja napriklad nemam velmi v laske).

     
    Komentář ze dne: 04.05.2006 11:27:52     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: razeni
    I v Evrope se prodavaji auta, kde je v zakladni vybave skoro vsechno. Takovy Chrysler 300C treba. :-) To je mnamka. Doplatit se muzi jen za zacerneni zadnich skel, navigaci a radio s mp3 prehravacem misto changeru. Na nic si nehrajou a prodavaji to auto o tretinu levneji nez srovnatelna konkurence, mozna prave proto, ze kdyz nemusi vyrabet stovky ruznych variant, vyjde vyroba levneji.

     
    Komentář ze dne: 04.05.2006 13:35:47     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: razeni
    No ano, 300C, yup. Paci sa mi tiez. To je vsak tiez amerika, ze? A v portfoliu D/C (aspon teda americkej casti) je pomerne vysoko. No tempomat ma aj Dodge SX 2.0, takisto ako Ford Focus (v americkej verzii), Chev Aveo alebo Pontiac Wave.

     
    Komentář ze dne: 04.05.2006 13:38:07     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: razeni
    Ake ma vlastne 300 C motory v EU?

     
    Komentář ze dne: 04.05.2006 23:14:49     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: razeni
    Motory? Same sympaticke: 3.0 V6 turbodiesel a potom 3.5 V6, 5,7 V8 AWD a 6.1 V8 benzin. :-)
    Ten turbodiesel je Mercedes, 160kW, takze dela stovku za 7,9 sec. a prumerna spotreba je 8,3 l/100km. Kolik je to galonu nevim. :-) Ostatni jsou asi stejne jako v USA.

     
    Komentář ze dne: 05.05.2006 14:17:59     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: razeni
    To by bolo zhruba 34 mpg v Kanade a 28 mpg v USA.

     
    Komentář ze dne: 04.05.2006 10:26:59     Reagovat
    Autor: P.K. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: razeni
    Nechávat ruku na řadící páce - to není moc dobrej zvyk, myslím, že jsem to čet i v nějakým návodu od auta, že to škodí převodovce. Nevim jak u automatu, ale u manuálu na tom asi něco bude.

     
    Komentář ze dne: 04.05.2006 10:44:07     Reagovat
    Autor: LJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: razeni
    To neni mozny :-)

     
    Komentář ze dne: 05.05.2006 08:30:05     Reagovat
    Autor: tmiso - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: razeni
    v obidvoch navodoch na obsluhu auta (fabia a corolla), ktore som doteraz cital to bolo. v prvom natvrdo "nerobte to" v druhom len ako odporucanie "bolo by asi lepsie, keby ste to radsej nerobili".
    inac v navode na corollu su fakt perly, napriklad ak sa vzadu vezu deti, je dobre pouzit detsku poistku "aby sa zabranilo neocakavenemu otvoreniu dveri pocas jazdy" :)

     
    Komentář ze dne: 06.05.2006 08:08:04     Reagovat
    Autor: Martan - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: razeni
    Budeš se divit ale mě se tohle stává celkem běžně pokud mám vzadu dítě (většinou cizí, svoje zatím nemám)tak mi pravidelně hrabe na "cuplík" na kličku a zas na cuplík - doprovod děcko furt okřikuje "nesmíš na to šahat" a mě z toho bolí hlava. takže zacvaknu pojistku a je klid.

     
    Komentář ze dne: 06.05.2006 08:53:10     Reagovat
    Autor: tmiso - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: razeni
    s pouzivanim detskej poistky suhlasim (tiez vozim vzadu deti). pozastavoval som sa nad formulaciou.

     
    Komentář ze dne: 04.05.2006 11:07:26     Reagovat
    Autor: Zefram - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: razeni
    No to fakt asi ne. Spis jde o to, ze ruka patri na volant, vlastne obe ruce tam maji po vetsinu casu byt.

     
    Komentář ze dne: 06.05.2006 08:43:43     Reagovat
    Autor: Ifos - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: razeni
    Nekolikrat jsem to uz cetl taky, takze na tom asi neco bude.

     
    Komentář ze dne: 04.05.2006 13:42:07     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: razeni
    Proboha jakej počítač? Víš, jak funguje automat??

    Komentář ze dne: 06.05.2006 07:07:25     Reagovat
    Autor: ernie - Neregistrovaný
    Titulek:Opravdu staré
    Šestnáct let staré auto je opravdu už nemoderní, tak se tady nečilte. Já mám sedm let staré auto a taky si říkám, že to není bůhvíco. A je buřt, jestli má někdo auto velké, malé, s takovým výkonem nebo onakým kufrem. Prostě tady jde o to, jak automobil splňuje požadavky doby. Raději uvítám malé, čisté, ekologii přizpůsobené auto, než velký starý oldtimer, z kterého sere olej, řve a hulí jak T72 po zadýmování.

     
    Komentář ze dne: 08.05.2006 17:33:02     Reagovat
    Autor: PájaTHC - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Opravdu staré
    A to já zase radši toho veterána... takové pěkné šestimetrové dvoutunové dvoudvéřové kupé se sedmilitrovým osmiválcem OHV, pořádným karbecem nebo rovnou sixpackem, dvou- až třírychlostním automatem a kilogramy chromu... když to hulí, možná je čas to seštelovat :-) Jinak nevím, proč by sedmileté auto nemělo splňovat "požadavky doby"... CO si pod tímto pojmem má člověk vůbec představit? Peace Pája

     
    Komentář ze dne: 08.05.2006 17:57:55     Reagovat
    Autor: Zefram - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Opravdu staré
    S timhle byste preci nevyjel do kazdodenni rachoty. To by byla nadhera na vylety do Berouna na zmrzlinu. i tech dvacet na sto bych tomu prominul :)

     
    Komentář ze dne: 08.05.2006 22:45:25     Reagovat
    Autor: PájaTHC - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Opravdu staré
    20 na 100 je málo, to si vezme i poměrně moderní V8, když na to trochu šlápnu nebo když ráno mrzne :-)) Do "rachoty" ne, zatím nemám potřebu jezdit do práce autem, byl to samozřejmě můj subjektivní názor, někdo může mít jiné priority při pořizování vozu... Ale do Billy Heute klidně :-)

     
    Komentář ze dne: 04.06.2006 17:59:24     Reagovat
    Autor: JirkaK - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Opravdu staré
    Tohle se mě fakt "líbí", když každý kdo uslyší sousloví "šestnáctileté auto" hned začne vyřvávat o rachotících smradlavých vehiklech. Neboť:
    a)je sice pravda, že staré auto je statisticky častěji v horším technickém stavu než nové, ale je i mnoho opravdu starých aut, která jsou ve skutečně výborném technickém stavu. takže takové soudy nechť si každý nechá na konkrétní vozidlo které zná, a nepaušalizuje.
    b)stejný smradlavý vehikl se většinou stává i ze zánovní Octavie, zpravidla v zoufalé snaze udělat ze 66 kw zdechliny něco jako auto prostřednictvím větších trysek, tlaku turba a čipování.


    Komentář ze dne: 09.05.2006 02:26:04     Reagovat
    Autor: Shr3k - Neregistrovaný
    Titulek:
    To s tím etanolem mě asi zaujalo nejvíc ... ;)

     
    Komentář ze dne: 09.05.2006 08:14:06     Reagovat
    Autor: Bimbo - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Obcas mivam pocit, ze pro nemalou skupinu cechu se stava Octavka jakymsi symbolem uspesnosti. U nekterych jedincu dokonce vyvolava pocity superauta. Argumenty typu: "je to sqele auto, jinak by si ho nekupovalo tolik lidi...", nebo "sem ted jel na chatu a zralo me to jenom 3,28756 litru nafty na sto kilaku!", pripadne "v kufru je tolik mista, ze tam odvezu najednou mrazak, urnu tchyne a jeste pytel hnoje!"

    Ted vazne: Octavia je naprosto normalni auto se spoustou kladu i zaporu. Rozhodne si ale nezaslouzi takovy obdiv a uznani jakych se ji dostava

     
    Komentář ze dne: 09.05.2006 08:36:32     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Těch důvodů, proč má Octavia to postavení, jaké má, je několik:

    Je reklamou presentována jako cosi nadpozemského. To sice není neobvyklé ani u jiných aut, ale u Octavie a ostatních výrobků Škody to zachází IMHO trochu daleko. Prostě mediální obraz aut je dokonale přímo úměrný reklamnímu rozpočtu výrobce či dovozce. Nejde jen o působní reklamy, ale zkuste si v časopise, kde reklama od Škodovky tvoří desítky % příjmů, napsat do článku něco jako "Octavia je průměrné auto a to z těchto a těchto důvodů". Stačí se podívat na srovnávací testy v českých motoristických časopisech.

    Služební auto je pořád bráno jako tuhý nadstandard a symbol určitého úspěchu v zaměstnání, spíš než jako nástroj. A protože Octavia se v této roli poměrně často používá, vznikla z toho zkratka Octavia = symbol úspěšnosti.

    Mýty stran spolehlivosti, nízké ceny a skvělé dostupnosti servisu. Ano, Škoda servisů je všude plno, ale s výjimkou největších exotů a opravdu zapadlých děr, servisní zázemí není zásadní problém ani u jiných značek. A spolehlivost vlastního auta je prostě normální - není to ani šmejd, co ze servisu nevyjede, ani nějaký überwagen, který do servisu jede jednou za 10 let. (A opět, toto platí pro většinu aut na dnešním trhu).

    No a v poslední řadě Octavia s obrovským kufrem se prostě trefila do české představy o užitečném autě. Ačkoli třeba u nákupů větších věcí se rozvážkové služby stávají standardem, spousta lidí v Čechách trpí ideou, že musí mít stěhovací auto "prostě kdyby to bylo potřeba" a představa, že si v případě potřeby prostě pronajmou dodávku či zaplatí dopravní firmu je jim velmi vzdálená.

     
    Komentář ze dne: 09.05.2006 10:52:40     Reagovat
    Autor: Bimbo - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    S timhle se neda nic jineho nez souhlasit.
    Vsemu taky hodne napomaha ceska povaha presne tak, jak jste to popsal. Kdo by se ostatne nenechal zlakat na rozhodnuti ktera vas bavi.

     
    Komentář ze dne: 18.05.2006 14:28:52     Reagovat
    Autor: Grinder - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Mě to zaujalo také. Autor mě spíš na mysli etalon (standard, měřítko) než etanol (líh). ;)

    Komentář ze dne: 01.06.2006 18:12:28     Reagovat
    Autor: mbartxxx - Neregistrovaný
    Titulek:
    Nelíbí se mi, že se kdokoliv na kohokoliv vytahuje novějším a dražším autem - každý má jiné potřeby a možnosti a kdo si potřebuje leštit ego na druhém je nemocný ubožák. Jinak pěkná recenze - jen to boční vedení sedadel u starších P405 beru trochu s úsměvem a přičítám menším zkušenostem autora. Jinak by mně zajímalo, jak je to s vrzáním plastů v interiéru (běžný problém Peugeotů způsobený nižší tuhostí karosérie). Jinak blahopřeji k dlouhodobě dobře sloužícímu vozidlu.

     
    Komentář ze dne: 01.09.2006 08:03:21     Reagovat
    Autor: darker - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Vrze to docela hodne, ale snazim se s tim naivne neco delat. Pritelkyne mi porad dokola rika at se s tim konecne smirim.
    Bocni vedeni sedadel je vzhledem k me postave opravdu dobre. Silnejsi lidi budou mit zrejme problem.

    Komentář ze dne: 01.03.2007 14:26:09     Reagovat
    Autor: Sektor - Neregistrovaný
    Titulek:omg
    Kdo zde keca do veku tohoto auta by si mel uvedomit, ze 405ka se delal i v roce 1994/1995 (viz moje auto) , kde je naprosto jina palubka, ABS apod to samozrejme MA + to pohodli je neprekonatelne LEPSI jak v octavce !

    A na zaver : Rozdil mezi 405 a 406, ktera se delala i v roce 2001/2002 a ma prakticky veskery nadstandart ... je stejny rozdil jako mezi Favoritem a felicii ;)

    Komentář ze dne: 16.06.2007 03:23:55     Reagovat
    Autor: ufo - Neregistrovaný
    Titulek:p405
    Mal som istu dobu 405 GRD, bol to rozhegany srot, avsak nic "nezral" (cca 5l!!!), ND za par korun, nehrdzavel... Kto chce nizkonakladove auto kde natankuje za par korun (alebo kupi od soferov lacnu naftu) a mesiac beha je prenho priam idealne. Pohodlie nieje do sveta volajuce, ani vnutorny priestor, navyse za zadnymi sedadlami je plech takze nejde spojit kufor s kabinou co bolo na zlost. Na stary hladky diesel bol pezot dost zivy, prilis nedymil a to si nabehabe km ani neviem predstavit (tach mal 300t). Za skodlivy element na cestach povazujem skodovky 120, rozne otunene low-endy... A pacienti onanujuci nad novym autom (casto opat low-end) na leasing splacajuci s vyplazenym jazykom niekolko rokov su samostatna kategoria.

    Komentář ze dne: 23.01.2013 23:09:43     Reagovat
    Autor: Vapno92 - vapno92
    Titulek:Dynamika (Odj*eb ten krám)
    Pán, ktorý písal ten komentár začínajúci na:
    "Prosim Vas, vy ktori ste napisali tento clanok. Urobte sluzbu spoluucastnikom cestnej prevadzky, prirode a sebe samemu, a VYJEBTE TEN KRAM NIEKAM DO PICE!!!! ( najlepsie na srotovisko certifikovane na nakladanie s nebezpecnym odpadom )."
    Nech si láskavo uvedomí, že najrozšírenejšie autá u nás sú Fabie 1.2HTP a Felície 1.3. A potom nech pičuje...

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.