D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Test: 2x fiesta do města
    (ze dne 17.02.2006, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 17.02.2006 18:32:45     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Skvele napisane,
    dostala ma hlavne ta definicia rucnej brzdy :)))

     
    Komentář ze dne: 20.02.2006 07:13:36     Reagovat
    Autor: Edgarius - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Skvele napisane,
    No jasne, a ja ze co to ma byt za klacek ;O) myslel som na nieco ine

     
    Komentář ze dne: 22.02.2006 16:01:08     Reagovat
    Autor: Melvinn - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Skvele napisane,
    ...no,a nebo byl tam randál jak v Chomutově na sociálce...:-)).Úsměvně napsáno...Fiesty mě celkově nezajímají,dočetl jsem jen kvůli stylu...Díky.

    Komentář ze dne: 17.02.2006 18:56:06     Reagovat
    Autor: Pavel F. - Neregistrovaný
    Titulek:Styl psaní
    Těšil jsem se na pěknou recenzi, ale u třetího odstavce jsem skončil.
    Jsem tu sice zvyklý, že se opepří články fonetickými překlady "v metalíze -> v metle -> fmetle", "má to dizajn jak moje pyča voe", atd., což příjemně dfensovo články zatraktivní a čtenář to bere jako zpestření.
    Ale pokud se z koření stane hlavní součást, kdy v každé větě se používá tento styl psaní, ztrácí to své kouzlo.
    Takže bych doporučil autorovi, aby se sice dfensem nechal inspirovat, ale aby se ho nesnažil přebít, takhle se to rozhodně, dle mého názoru, nedělá.
    Takže tentokrát hodnotím za 4.

     
    Komentář ze dne: 17.02.2006 19:26:52     Reagovat
    Autor: BorKur - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Styl psaní
    Naprosty souhlas.
    Spatne se to cte a na zabavnosti tento styl clanku nikterak nepridal.

     
    Komentář ze dne: 20.02.2006 08:39:51     Reagovat
    Autor: Pavel - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Styl psaní
    To je věc vkusu, mně se to zase na rozdíl
    od jiných článků, co řeší ředitelství zeměkoule, líbilo.
    Milé, lehké, celkem vtipně podané subjektivní laické zkušenosti bez nějakého tendenčního posunu typu
    "co je nový, je nutně lepší", nebo naopak "zlatý starý..."

     
    Komentář ze dne: 17.02.2006 20:09:10     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Styl psaní
    "ale u třetího odstavce jsem skončil." - To je skoda, protoze styl dalsich odstavcu uz se pomerne usadil a nebylo to spatne pocteni.

     
    Komentář ze dne: 18.02.2006 00:26:51     Reagovat
    Autor: Stanislav - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Styl psaní
    Taky si myslím, pro klasickou recenzi mám Autorevue, ale i tady se informace našly, zrovna ty, co v běžných periodikách nejsou, navíc velmi zábavně.

     
    Komentář ze dne: 18.02.2006 10:08:22     Reagovat
    Autor: mM - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Styl psaní
    Ono vseho moc skodi. Opakovany vtip pak prestava byt vtipem a zustava jen trapny pocit.

     
    Komentář ze dne: 18.02.2006 22:33:16     Reagovat
    Autor: Jirka - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Styl psaní
    Kolik lidí, tolik může být názorů. Z mojeho pohledu styl psaní nebyl samoúčelný, takto pojatá recenze se mi líbila, přečetl jsem si ji s úsměvem na tváři :-) Pro moje oči tam bylo jazykového koření tak akorát. Chválím poslední odstavec, to zhodnocení je krásně názorné :-)

     
    Komentář ze dne: 18.02.2006 23:13:27     Reagovat
    Autor: SL - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Styl psaní
    Nechápu, jak někdo může kritizovat několikastránkový článek, když si přečetl tři odstavce.

    Mě se ten článek líbil a rozhodně si nemyslím, že jde o snahu napodobit D-F (i když pár prvků tam je). Naopak, obsah recenze mě nezajímal, auta typu Fiesta moc nemusím, ale přečetl jsem ji celou, protože se mi líbil autorův styl...

    Komentář ze dne: 18.02.2006 09:40:25     Reagovat
    Autor: Nerf - Neregistrovaný
    Titulek:Nahodou ja
    jsem se pobavil :-D obzvlast bublifuk je dost dobrej. Mne zajima jake ma kdo zkusenosti s autem. Styl jakym pise je "skoro" vedlejsi. Horsi je, ze clovek obcas ma tiky podobne psat i tam, kde je to nejmin vhodne :-D

    Komentář ze dne: 18.02.2006 20:08:02     Reagovat
    Autor: rikos - Neregistrovaný
    Titulek:fiesta
    Mel jsem nejakou Fiestu "nulajednicku" 1,3 Zetec pujcenou jako nahradni auto po dobu asi 14 dni a 3000 km a docela jsem se vyblbnul. Male auto, tocici se na fleku, dobra akcelerace, pokud se otackomer pohyboval mezi 4-mi tisici a omezovacem. Obnovil jsem si premysleni z Trabanta pri predjizdecich manevrech, nejoblibenejsi kvalt trojka a podlaha pri predjizdeni v kolone. Vyborny podvozek i na horsi silnice plus osazene Pirelli 175/60/13. Takovej majel diblik, teda jen pro jednoho, aby to trochu jelo. Jakmile nastoupil kolega 180/120kg, konec legrace.

     
    Komentář ze dne: 20.02.2006 11:59:24     Reagovat
    Autor: Josito - Neregistrovaný
    Titulek:Re: fiesta
    Motor 1,3 Zetec tak nějak neexistuje. V nulajedničkách se motor 1,3 8V/60 HP jmenoval Endura-E. Zetec je šestnáctiventil 1,25/75 HP a ten jsi měl pravděpodobně na mysli. Je to vlastně skoro jednatrojka, ale u fiesty, která se vyráběla a vyrábí s motory 1,25 i 1,3 třeba rozlišovat.

    Komentář ze dne: 19.02.2006 01:22:23     Reagovat
    Autor: Pawlik - Neregistrovaný
    Titulek:Fiestu trochu znam
    aspon tu starsi, mela ji ma byvala pritelkyne. Neni to spatne auto (nebo spis nebylo? Murphy rika, ze kazda zmena je vzdy k horsimu). Ale porovnani s 20 let starym Escortem, whmm.. Z Escorta je lip videt, pri jizde na urovni Fobie 1,2HTP zere o dost min (1,6D cca 4,5 na 100) mista mnhem vic, umisteni varovnych blinkru nad osou volantu na rozdil od autora povazuji za plus - za predjeti podekuji bez pohledu na palubku, co ze to mam pod prstem.. Nahradni dily za hubicku.. Nez prejdu na Subaru, budu si ho drzet :) Ostatne si myslim, ze behem 80 let byl Ford na spicce beznych aut pro noemalni lidi, pak to obetovali na oltar designu a dosud nedohnali..

    Komentář ze dne: 20.02.2006 10:19:32     Reagovat
    Autor: Phantom - Neregistrovaný
    Titulek:Jo jo ...
    Fiestu "nulatrojku" 1,4 16v kočíruju už druhým rokem a nemůžu si ji vynachválit. Taky ji používám hlavně jako nákupní tašku a příležitostnou náhradnici MHD, ale když na to občas přijde, tak na dálnici je to drak ;)).

    Komentář ze dne: 20.02.2006 21:11:29     Reagovat
    Autor: MadMaxx - Neregistrovaný
    Titulek:Fiesta
    Jezdil sem s '91 a jako vostrejsi brzdy sem jeste nezazil. Pokazdy pri presednuti z jinyho auta sem si hned dal pomalu celo o okno. Samozrejme tomu prispiva mala vaha vozu, kdy sem pri povolovani zadniho kola mohl kolo nadzdvihnout klicem v ramci pruziny :-)

    Komentář ze dne: 21.02.2006 20:27:50     Reagovat
    Autor: oaza - Neregistrovaný
    Titulek:
    Jezdim fiestou z 93 roku s 1,áD a nemuzu si na motor stezovat. startuje jede proste zadny problem. I zatah seme zda slusny, kroutici moment ju u dieselu holt znat. Jezdil sme i z 1,3 a to byl des. JA na fiestu1,8D nedam dopustit. Kocirujeme jeste starsi mondeo s 1,8TD a nove 2,2 TDCi. A ze by nejake problemy? Proste zatim sme meli jenom Ford auta a zigulika. :-)))

     
    Komentář ze dne: 22.02.2006 11:31:19     Reagovat
    Autor: Josito - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Porovnáme fiesty s motory 1,8D a 1,3:


    Motor:___________1,8D_______________1,3__________
    Výkon:..................44 kW/4800 ot...........44 kW/5000 ot.
    Točivý moment:......105 Nm/2500 ot.........103 Nm/2500 ot.
    0-100 km/h:...........17,6 s......................16,1 s
    Prům. spotřeba:.......6,1 l/100 km.............7,1 l/100 km
    Max. rychlost:.........155 km/h..................155 km/h

    (údaje z příručky k modelu 1998, kromě zrychlení, to tam nepíšou, tak jsem ho musel vygůglovat)

    Z tabulky je jasně patrný ten obrovský rozdíl v kroutícím momentu ve prospěch dieselu, což se pozná hlavně na raketovém zrychlení dehtového modelu...

    Teď ale vážně: I ten líný diesel může někomu vyhovovat, údajně s ním lze dosahovat spotřeby pod 6 litrů. Nafťák, se kterým jsem nějaký čas jezdil, si však mnohdy řekl i o 8 litrů a kultivovanost motoru byla na úrovni multikáry. To auto mělo sice najeto přes sto tisíc, ale i tak bych od dieselu čekal menší apetyt, zvlášť když jsem ho nijak neproháněl. Kdysi jsem někde na idnesu objevil recenzi na ojetou fiestu 1,8D, jejíž majitel si také stěžoval na osmilitrovou spotřebu.
    Naopak s 1,3 jsem při lepší dynamice jezdil za 6,5 litru, nejvýš za 7.

     
    Komentář ze dne: 24.02.2006 23:16:09     Reagovat
    Autor: Pawlik - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Porovnáváte dobře, ale ve špatném režimu. V dokumentaci udávaný moment je vždy maximální, je k didpozici pouze v určitém rozsahu otáček. To, že "dýzl táhne vocpodu, py.o" (omlouván se za citaci blbovštiny) je pravda, Fiesta 1,8D se dá rozjet přes spojku bez plynu, 1,3i chcípne.. (osobně ověřeno). Jak jsem již psal výše, přítelkyně měla dříve Fiestu 1,3i, já mám teď starší Escort 1,6D. Escort je o kousek těžší, přesto při stylu jízdy, kdy Fiesta šla se spotřebou na hranici 5 litrů, Escort bere něco málo přes 4, ale to se musím hodně krotit (stejně jako s tou Fiestou - plynulá a striktně předpisová jízda) běžně ovšem jezdím tak za 4,5 až 4,7, při stejném stylu jízdy si Fiesta vzala kolem 6 litrů.
    Jinak má tan Escort 1,6D psáno 40 kW, tedy nic moc, je to pouze přibližovadlo, ale jakmile se motor ohřeje, NENÍ slyšet, že to je diesel, stopaře občas dost překvapuje, že tankuju naftu :) samozřejmě si umí vzít i 7 litrů, ale to musím jet jako ku.da s cihlou na plynu a 140 (víc to nejede, ale ani ta Fiesta nejela víc..)
    To co srovnávám je můj Escort 1,6D r.v. 86 a Fiesta 1,3i r.v. cca 92 (už si nepamatuju) mé bývalé přítulkyně, opakuji jen tak pro upřesnění.

    Komentář ze dne: 22.02.2006 15:17:48     Reagovat
    Autor: Endy - Neregistrovaný
    Titulek:
    Početl jsem si recenzi auta, které se mi hodně líbí a ve většině věcí souhlasím. Sestra má "devadesát dvojku" 1,1 37kW. Karosérie perfektní, místa dostatek, výhled dobrý, sedí se mi perfektně, brzdy flekující, kufr pro nákupní tašku ještě ucházející... Motor nemá cenu moc komentovat, jak psali na recenzích v áčkách: "bojuje o přežití". Nejvíc mě udivuje klepání asi pístních čepů, zvuk jak diesel. Pasivní bezpečnost nula. Ale spotřeba 6l, na 130kmh se na dalnici rozjede a drží... Až budu potřebovat druhý auto do rodiny, vážně pouvažuju o "5tifutru" 1,25...

    Jo a článek se mi líbil...

    Komentář ze dne: 23.02.2006 16:48:12     Reagovat
    Autor: Ráďa - Neregistrovaný
    Titulek:No, Fiestu mám, ale nevím nevím...
    ...z roku 1997 s motorem Endura 1,3, a hlavně mě dostalo naprosté zreznutí zadních blatníků už cirka po sedmi letech, kdy z toho byla pět let v garáži. Je normální, že dneska má sedm let staré auto v blatnících díru? Takhle nerezly ani škodovky 120 blahé paměti. Ovšem motoricky je výborná a hlavně - mimořádně úsporná. Malá nádrž stačí na velice dlouhý dojezd. A taky mám bez posilovače a je to skutečně utrpení - např. manželka musí před zatáčkou dost brzdit, protože má problém tak rychle točit volantem :-) Rovněž bych pochválil sezení na silnici.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.