Komentáře ke článku: (Ne)zastavení policejní hlídce – opakování je matka moudrosti (ze dne 08.09.2013, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
Článek mě přivedl na jednu myšlenku; poprvé mě to napadlo po přečtení jiného - a sice, že NY soud zakázal preventivní kontroly aut.
Možná by stálo za to zkusit to i tady. Jaký je užitek takový buzerace? Pokud člověk nejede jak vožralej, neměl by fízl mít důvod ho zastavovat.
Nejsem právník: možná by někdo věděl, jakou by to mělo šanci? Protože, může jít i o čas, peníze, možná i místo. Nic nedělám a fízl si umane, že mě zkontroluje. Známho tak drželi 30 minut, jen tak. Že musí zjistit, jestli to auto je kradený a podobný kecy. To ale trvá asi minutu. Nakonec ho pustili s tím, že má být rád, protože příště by mohl někdo jet s jeho kradeným autem a on by byl určitě rád, že ho zastavili. Hovno s voctem.
Je podobný verdikt realizovatelný i v ČR? Jak nákladné by to bylo?
|
|
|
A nedopadlo by to jako s preventivni kontrolou dokladu - jako kdyz opice chteji po zlotrilcich, kteri neprojevi dostatecnou uctu, doklady, a zduvodnujou to tim, ze se dotycny podoba nejakymu hledanymu vrahounovi matek s detmi? Nedavno se to tu v jednom clanku objevilo.
Soud v NY sice zakazal kontroly bez duvodu, ale pokud opice pojme podezreni, ze jedete "nejak divne" a mozna jste treba nalitej, tak vas stejne zastavi a zkontroluje. Opice pritom podezreni muze pojmout vzdycky - je to jen podezreni. Objektivne zpochybnit duvody k onomu podezreni proste nejde...
|
|
|
Je to i v odkazu nahoře v novinkách.. nebo něco podobného.. Když ten "emerican cop" tvrdí tomu pánovi, že jel 35 na třicítce nebo kolik.. A ten se ho zcela jasně ptal, zda se domnívá že tolik jel či si je jist... překvapivě ten ACAB neodpověděl... ale v "řešení" pokračoval dál a docela dlouho..
|
|
|
Jistě. Ale pak by měl fízl dokázat, že tomu tak je. Když si mě s něký plete, musí vědět s kým. Neřekne - stížnost a postih fízla.
Stejně tak s jízdou. Že se vopici něco zdá, po tom je mi hovno. Jd hlavně o ty kontroly, kdy se postaví na nábřeží a buzerujou. TAM SI S TÍM ÚMYSLEM UŽ STOUPLI. A o tom zejména mluvím. Že si tam stoupat nemaj a raději hlídkovat v problematických čtvrtích. Ale to by chtěl člověk po fízlovi moc, že?
|
|
|
Říkám už dávno, že by za buzerační kontroly měla být náhrada cestovních výdajů a ztraceného času. Naprosto jistě za ty případy, když člověka otravují s chlastem uprostřed polí (a když to odmíte, dostane stejnou pálku, jako kdyby alkáč měl) a hned v druhé řadě za to, když ho hodinu zdržují s lékárnou.
|
|
|
No, to by mel. Jenze v praxi to dokazovat nebude muset, protoze to stejne neni JAK dokazovat. A i kdyz bude mit v aute kameru a zaznamy z ni budou pouzity proti nemu (a zahadne se neztrati), tak se stejne vzdycky najde nejaka drobnost - treba vyhybani se kanalu - ktera ono podezreni "oduvodni".
Nevidim zpusob jak opici dokazat, ze zadne podezreni nepojala a rozhodla se proste buzerovat, protoze ji proste nikdo do hlavy nevidi. Stejne tak nevidim zpusob, jak bande opic dokazat, ze si nekam stouply s umyslem buzerovat. A definice "problematicke ctvrti" taky neexistuje. Bohuzel.
|
|
|
OK. Ale: když si stoupnou (třeba na oblíbený nábřeží v Praze) s ÚMYSLEM provádět namátkový kontroly, nemůžou se vymlouvat, že jeli kolem a něco se jim nezdálo. Tohle by mělo jít vymýtit.
A v dalším kole povinnost DOKÁZAT podezření. T.j. vyhnutí se kanálu by nesmělo projít, chování řidiče by muselo být nápadné po nějaký delší časový úsek.
Nejhorší je, že vopice maj pod palcem média: mediální mrdky natočí a nafotí buzerakci a pak vyjde, že zadrželi 5 nebezpečných recidivistů, kteří nezaplatili už 7 pokut!
A vovce si řeknou: no jo, ještě že nás chráněj,.
Snad se tady mihne právník s názorem, jestli by bylo možné dosáhnout změny pro preventivní buzerakce. Na náklady bychom se mohli složit, hm?
|
|
|
To že podáte stížnost neznamená, že bude postih. Nevím jak moc jde GIBS a odbor vnitřní kontroly policii "na ruku", ale obávám se, že to "podobáte se někomu" je patrně neprůstřelné.
|
|
|
Když někdo říká, že se podobám, MÁ VĚDĚT, komu. Prostý konstatování by podle mně nemělo stačit.
|
|
|
No, jiste! Jenze klidne muze rict, ze jste se vy, 190 cm vysoky blondak s modryma ocima, podobal jistemu Lacovi Cervenakovi, 165 cm vysokymu cikanovi. Holt se spletl, to se stava.
Ano, v pripade ze se prislusnik takhle bude plest casto, by bylo teoreticky mozne, ze utrpi nejaky postih - seberou mu treba premie. V praxi by ale nic takovyho nehrozilo, protoze preventivni kontroly nejsou primo jeho vlastni zajem (jeho vlastni zajem je delat co nejmin, coz se s preventivnima kontrolama kde najde hovno proste neslucuje), ale zajmem jeho nadrizenych a jejich nadrizenych, kteri doufaji, ze treba opravdu v jednom pripade z milionu najdou nejakyho toho hrdloreza co vrazdi maminky s kocarky a deset let unika pred spravedlnosti.
Takze opice proste budou "jen tak nahodou" stat na krajnici dal a "jen tak nahodou" jim nadale bude pripadat kazdy auto podezrely - a kdyz se podezreni neprokaze, vubec nic se nestane. Ano, je to svinstvo, ale fakt nevidim zpusob, jak se z nej vyhrabat bez totalni reformy policie (nebo jejiho zruseni - pro ankapisty).
Myslim ze dobry krok spravnym smerem by byla povinna nahrada usleho casu kazdemu takto preventivne zkontrolovanemu, u koho by kontrola nenasla zadne pochybeni. Problem je v tom, ze by se zaroven musely vyrazne uvolnit zakony/vyhlasky urcujici, jake parametry ma automobil splnovat, protoze v soucasne pravni uprave se da najit problem i na aute, ktere prave vyjelo z autosalonu, a opice by proste jen byly jeste vice motivovany hledat dokud nenajdou - a tim i vic zdrzovat. A nahrada by samozrejme musela stat za to, ale to uz je opravdu tezka sci-fi.
|
|
|
Jasně. Mě jde ale o to, JAK situaci změnit. Bohužel, po volbách to nevypadá na zástupce, kterým by šlo o spravedlnost. Ale soud něco takovýho definovat může.
Preventivní kontrola? Ani omylem. Zastavení bez přestupku? Jasný dokázání, nikoliv dojmy.
A ušlý zisk, to by byla krása, protože vopice by se na buzeraci vysraly.
|
|
|
Začal bych u toho, aby sami dodržovali to, za co ostatní buzerují. Možná pak dají trochu pokoj. Mrkněte na fórum, hodili jsme tam nějaké fotky jak stojí na zákazech apod., budeme sbírat další. Čeká to na někoho, kdo se bude neúnavně doptávat, proč tam stojí a zda je nějaký kárný postih, když přiznají, že bezdůvodně. Můžete to být klidně vy.
|
|
|
Idealne usly zisk (treba i dejme tomu ve vysi prumerne hodinove mzdy, coz mi prijde dost malo) placeny primo z opiciho platu, to by opravdu byla krasa. Par stovek opic by po mesici zjistilo, ze misto vyplaty prijde slozenka, a hned by tu bylo lip :)
Jenze po volbach se dockame spis dalsiho posileni policejniho sboru v jedne z nejprofizlovanejsich evropskych zemi - a nebo zadne zmeny, coz bych v tomhle pripade povazoval za vyhru...
|
|
|
Nedari se mi dohledat z jakeho pravniho predpisu vyplyva pravo policistu delat namatkove silnicni kontroly (bez duvodneho podezreni). Poradi nekdo? Dekuji. [Priznavam, ze jsem az zase tak moc nehledal.]
|
|
|
|
To sice rika, ale take je v tom zakone zmineno, za jakym ucelem je provadena regulace provozu na pozemnich komunikaci a v zakone o Policii zmocneni policie pro zajisteni vnitrni bezpecnosti, z cehoz vyplyva ucel provadeni takovych kontrol a vykon statni spravy nelze provadet nad ramec zakonneho zmocneni. Policista tedy kuprikladu nemuze zastavovat vozidla, aby se presvedcil, ze v nekterem z tech vozidel nesedi jeho stara s nejakym novym milencem; pokud by se prokazalo, ze to provadel prave za timto ucelem, dotycny to vedel a stalo se mu to s tymz policistou kuprikladu opakovane (aby byl jasny a nepochybny umysl policisty) a uz tomuto konkretnimu policistovi cilene nezastavoval, nezakladalo by to pro toho dotycneho zadny zakonny postih, protoze policista vykonaval sve pravomoci nad ramec zakonneho zmocneni. To je vcelku jasna teorie, ale to prokazovani, to by byl nejspis poradny orisek.
|
|
|
Takhle bych rekl ze by to minimalne nemelo fungovat (to, ze se policistovi prokazuje, ze zastavoval kvuli sve stare).
Ten retez by mel vest od LZPS logicky pres nejaky zakon predpokladam dale, tedy policie by mela prokazat zakonnost provadeneho ukonu a to je to, na co bych zde rad dostal odpoved', kde je pramen toho prava (bez toho abych to prakticky zkousel nejakym podanim az me zastavi).
Idealni odpoved' bych si predstavoval jako retez norem vychazejici z ustavy, tedy proc omezuji (jakym zakonem) a odtud dale az po tu kontrolu (existuje k tomu napr. nejaka vyhlaska? O co se opira?).
Koukal jsem se nyni v rychlosti na judikaturu NSS CR a (i pres tragicky vyhledavac na webu NSS) tech nekolik desitek vyfiltrovanych rozhodnuti na prvni pohled odpoved' na otazku nedalo.
Dokud nekdo nenapise neco lepsiho, predpokladam, ze pujde o nejake gumove ostanoveni "a policie to dela protoze jinak by byla jeji cinnost paralyzovana".
|
|
|
Myslím, že když to zafinancujete, některý z přítomných právníků se toho rád ujme...
IMHO se to bohužel dá uhrát na to, že prevence (a tedy i preventivní buzerace) je nedílnou součástí dohledu nad bezpečností silničního provozu :-(
|
|
|
ad zafinancovani: ne ze bych na to nemel penize, ale ptam se, protoze mne to zajima a i jako pravni laik si myslim, ze jsem schopen udelat analyzu, takze spis bych sel cestou nejakeho praktickeho rizeni (ktere by me samozrejme neco stalo, zejmena pokud by se dostalo do urovne, kde je nutne zastoupeni advokatem).
Nechce se mi verit, ze na tuto otazku nema nekdo praktickou odpoved a doposud neprobehlo zadne zname rizeni, kde by se odpovedi (protistrany, tzn. Policie CR resp. statu) dostalo. Nebo si mam snad myslet, ze se vsichni nechame neustale zastavovat z duvodu, ze to tak proste je celou dobu co si vsichni pamatuji? Zvyk zde pramenem byt nemuze
|
|
|
Tomu, že zatím neproběhlo řízení, se zase tak moc nedivím. Běžná buzerační kontrola bez následků člověku většinou za nějaké zdržování nestojí a když to následky má, řeší se to ve správním řešení jinými prostředky.
Ad schopnosti: ano, něktré věci i jako právní laik zvládnete, analysu zákona apod. téměř jistě ano. Problémy jsou ale s ohlídáním formálních náležitostí a u obecnějších principů, které se v různých druzích řízení uplatňují (např. proporcionalita, postupy při zkoumání důkazů apod.). Tyhle věci totiž nebývají přímo v zákonech, které primárně studujete, navíc spousta z nich může být upřesněna judikáty z úplně jiných oblastí apod.
|
|
|
ad 2. odst.: Ano, jsem si toho vedom. Mozna mi nezdrave zvedaji sebevedomi advokati zastupujici protistrany v civilnich sporech, kde nemam(e) zastoupeni. I pres to bych to pro ziskani novych zkusenosti udelal sam se vsemi napojenymi chybami: neni tady co ztratit (krome tech par tisicovek).
|
|
|
tak jsem se včera vracel do Brna a najednou na přivaděči z dálnice od Vyškova jsem zahlédl nové cedule začátek obce "Brno" čili 80 km/h místo dosavadní 100km/h. Z důvodu bezpečnosti to tam není, nikdy se tam nestala vážnější nehoda, baráky okolo taky nejsou tak sakra proč další buzerace. Roky se tam jezdí bez problému navíc teď je i opravená silnice... Místo aby zůstaly na sjezdu z přivaděče, tak jsou přímo tam. Ono Vánoce se zase blíží tak je potřeba vybrat na pokutkách na prémie a dárky... navíc jsou tak krásně umístěné, že je člověk ani nepostřehne, protože je tam prostě nečeká, aby k tomu byla i cedule s 80tkou, to ne... to by se hůř rýžovalo.
|
|
|
V tomhle byl dobrej jeden podnikatel z Hamburgu, už je to tak 8 let. Jezdil do svý továrny asi 30 km po rovný, široký dálnici, kde bylo 120 km/h. Napadnul to u soudu, že není žádný důvod pro sníženou rychlost. A vyhrál, značky zmizeli a on může svůj S600 rozjet tak rychle, jak jen chce.
|
|
|
...značky ZMIZELY, proboha :-D
|
|
|
NTKV, to jsou kikoti! A díky za upozornění, zas bych tam příště jel po paměti a riskoval flastr (i když pokud by mě nechytli na místě, tak fotky mi asi do Švajcu posílat nebudou :-) ).
|
|
|
Což mi připomnělo hezkou fintu na náměstí Míru v Praze.
Jsou tam (už dost dlouho) debilní a nesmyslné semafory na rampě nad několikaproudou silnicí.
Když jsem tam jel koncem minulého týdne naposled, byly zabalené. "Super," říkám si, "konečně někomu došlo, že jsou tu dokonale nanic!", rozhlížím se po chodcích a autech, jež bych mohl omezit, a nevida ani jediného, v klidu jedu...
... až na úplně poslední chvilku jsem si všiml, že zatímco semafory na rampě nad silnicí jsou zabalené, semafor umístěný vedle funguje a je samozřejmě červený. Dobrá práce, to určitě městské kase pomůže! Kkti.
|
|
Policajti i urednici JSOU nepratele...a to velmi zakerni, vychcani a aby ridice dostali a meli za nej dalsi carku, jsou na nej schopni nevybirave tlacit, nebo mu lhat do oci.
Nene...zadni "nejnizsi". Jsou hlavni silou systemu, ktera oteavuje zivot beznemu obcanovi. Oni se zaprodali buzeraci dobrovolne a tak neni zadna omluvenka pro jejich praci pro system. Jsou to lidske svine, ktere povazuji jine lidi (jenz je plati) za svou korist. Jen s timto pristupem se lze vyvarovat toho, aby byl malo zkuseny ridic vmanevrovan do situace, kde ho hodny urednik ci fizl chce mit k jeho vykosteni.
|
|
na Slovensku socdemaci zase plataju diery v rozpocte a enormne pribudlo cestnych kontrol. Ak fizli vidia zahranicne ECV a predovsetkym ECV z krajin kde nie je nulova tolerancia alkoholu za volantom, je takmer 100% istota, ze vodica zastavia.
|
|
|
Toto si troufám rozporovat. Žiji na tomto konci světa bez pár dní už deset let. A poslední rok i s autem a kontrola zatím žádná. Je však pravda, že najezdím tak do 600km za měsíc.
|
|
|
Vracel jsem se před měsícem z Vysokých Tater přes Martin (do Tater jsme jeli přes Polsko) a to enormní množství policejních hlídek úplně bilo do očí.
|
|
Policisty, úředníky, obecně nejnižší reprezentanty tohoto systému nepovažuji za své nepřátele a beru na vědomí fakt, že jsou to prostě lidé a dělají svoji práci
To se ovsem za Nemcu dalo rikat taky. Tehda take vsichni smejdi, pocinaje rekneme Emanuelem Moravcem a konce esesakem na rampe v lagru, byli proste lide a delali svoji praci. Ty policajty a uredniky nikdo nenutil, aby se policajty nebo uredniky stali, ucinili tak dobrovolne, sami si vybrali svoji stranu barikady. Takze si nezaslouzi zadne ohledy.
|
|
|
Treba brať do úvahy aj historickú dobu. Ak by som mal na výber medzi tažkou fyzickou robotov v továrni alebo pracovať v urade, tak pokial bude praca v urade hruba rovnako platená tak si vyberiem určite prácu v úrade(nie som zrovna moc fyzicky zdatný). Určite bolo lepšie byť esesakom na rampe v lagri ako esesakom na vychodnom fronte.
|
|
|
Taky lepsi jako Karel Curda udat sve kolegy parasutisty a uzivat si vypsanou desetimilionovou odmenu, nez se branit s poslednimi par naboji v cyrilometodejske krypte, do ktere zrovna cesti hasici pousteji proudy vody. Tak nejak jste to chtel rici?
|
|
|
To zaléží na Vašok hodnotovej orientácii. Čo je lepšie - byť chudobný idelista na ulici alebo cynický pragmatik bez svedomia s dobrým platom ? Verím že ludia po kríze v 30 rokoch boli vdační za to že mohli robiť uradníka(policajta) a mať príjem.
Kapitalista by svojich kolegov udal za peniaze, lebo by to bolo ekonomicky vyhodne, udavačovi-idealistovi by možno stačilo štátne vyznamenanie a pocit že to natrel nepratelom.
|
|
|
Kapitalista by svojich kolegov udal za peniaze, lebo by to bolo ekonomicky vyhodne
Blbost. Kolegy za penize by udal krivak, nezavisle na presvedceni a na mnozstvi jeho majetku.
|
|
|
Nie je nahodou cielom kapitalistu dosiahnuť zisk ? 10 milionov je zaujimava suma aj na dnešnu dobu.
|
|
|
Cilem kapitalisty samozrejme je zisk, ale to nevylucuje, ze by mel dosahovat toho zisku v souladu se svym svedomim. Protoze to, ze je nekdo kapitalista, ho nezbavuje dalsich vlastnosti, vcetne moralnich. Nebo snad nekomu reknete "ne, ty nejsi pihovaty blondak, protoze jsi kapitalista"?
|
|
|
O tom či je niekto kapitalista asi nerozhoduje či ma nejaké svedomie. Kapitalista bez akychkolvek moralnych zasad je rovnako ako kapitalista s moralnymi zasadami. Skor je otazkou či nahodou kapitalista s moralnymi zasadami sa nestava socialistom.
Niektorí kapitalista nemá problém predavať smejdy dôchodcom, iný zase zradit kamaratov. Ludia sú rozni. Nie každý ma svedomie.
Neexistuje jednotné moralne zasady. Aj Nietze hovorí o moralke pánov a moralke otrokov.
Može existovať nacista s nacistickým svedomím, nihilista s nihilistickým svedomim.
|
|
|
Skor je otazkou či nahodou kapitalista s moralnymi zasadami sa nestava socialistom
Eh... wut?!?
Shodneme se na tom, že jednou z nejzákladnějších morálních zásad je "nekrást"? Nebo jsou Vaše morální zásady na něco takového příliš složité, komplikované a relativní?
|
|
|
Pre mna je moralne nekradnuť.
Ale keď niekomu pomocou marketingu niečo predám za cenu vyššiu než je vyrobná cena, nie je to vo svojej podstate krádež ?
|
|
|
|
Prečo nie ?
Využiť niekoho neznalosť ?
|
|
|
A když si mechanik v servisu nechá zaplatit za seřízení ventilů motoru mého přibližovadla, není to vlastně taky krádež? Vždyť využívá mou neznalost.
A tak dále a tak podobně, pro všechny profese. A jsme zpět u socialistického ideálu "každý podle svých schopností, každému podle jeho zásluh", protože důsledným uplatněním tohoto postupu zlikvidujeme veškerou dělbu práce (a samozřejmě i výhody z ní vyplývající).
|
|
|
Turisticky pruvodce, pravnik, lekar, automechanik, truhlar, klempir, instalater, malir pokoju, malir obrazu, programator, soustruznik, ti vsichni vyuzivaji neci neznalost k tomu, aby se uzivili. Nemuzeme znat vsechno a kdyz nebudeme lidem za jejich praci a schopnosti platit, oni to nebudou delat.
|
|
|
Turisticky pruvodce, pravnik, lekar, automechanik, truhlar, klempir, instalater, malir pokoju, malir obrazu, programator, soustruznik,
títo ludia predávajú svoje znalosti, know how, skusenosti a pod.
Ale čo predáva taký obchodník - priekupník ? Pracú iných ludí ? Podla mna obchodník parazituje na práci iných ludí, zvyšuje cenu výrobku bez toho že by zvyšoval jeho užitočnú hodnotu.
|
|
|
Znalosti o tom, kde zboží koupit. Know-how, kterak je sehnat. Zkušenosti, jak to udělat nejefektivněji.
|
|
|
Skor je otazkou či nahodou kapitalista s moralnymi zasadami sa nestava socialistom.
Kapitalista s moralnimi zasadami se naopak socialistou nikdy stat nemuze. No a kapitalista okrada lidi jen vyjimecne nektery, socialisti to delaji vsichni, programove a organizovane.
|
|
|
Čisto teoreticky, nIe je nahodou cielom socialistu ukradnutý majetok bohatších prerozdeliť chudobnejším a cielom zlodeja ukradnutý majetok si nechať a dalej neprerozdelovať ?
P.S. Nie som zastancom prerozdelovania majetku, je to demotivujuce.
|
|
|
Cílem socialistů je ukradený majetek (a nezapomínejme, že z větší části se jedná o majetek právě těch chudých a střední třídy) využít ve svůj prospěch. To že část z lupu přerozdělují chudým je jen prostředek pro legalizaci tohoto loupení pomocí demokracie a všeobecného volebního práva.
|
|
|
cisto teoreticky je uplne jedno, ci da zlodej lup na charitu, alebo prepije. furt je to len sprosty zlodej.
socialisti sa snazia zobrat majetok (AKA kradnut). podla moznosti vsetkym a vsetok.
socialisti su zlodeji. ze chcu dat nakradnute "na charitu" je v tomto kontexte nepodstatne.
ako uz polo povedane, do naozaj minimlaneho minima moralky v tychto koncinach patri nekradnut.
t.j. ktokolvek s minimom moralky nemoze byt socialista.
|
|
|
Mnohem větší zlodějina je, pokud já budu pracovat 16 hodin denně a soused bude pracovat 6 hodin denně. Oba budeme mít stejnou práci. Já budu bohatší, on bude chudší. Takže mě vezmou peníze, aby je dali jemu.
V kapitalizmu zase já získám peníze a mohu si s nimi naložit jak uznám za vhodné. Je na tom něco špatně? Proč by měl být kapitalista zlodějem? Dnes se to mnohdy uvádí pomalu jako totéž, ovšem opak je pravdou.
A na tu otázku ohledně obchodníka, který navyšuje cenu? On nekrade pokud já vím, nikdo nenutí zákazníka, aby si koupil zboží u toho nebo onoho obchodníka. Vždyť každý si může zajít koupit rohlíky do pekárny, nebo čokoládu do čokoládovny, vrtačku do podniku, kde je vyrábí. Obchodník, který dává vyšší cenu výrobků, jí pro nás vlastně snižuje.
[jinak - za neznalost se platí všude, i v socialismu]
/pozn. Je mi jasné, že určitou míru té sociálnosti je potřeba mít. Neboť vždy je potřeba hledat určitou cestu mezi dvěma "absolutními" režimy.
|
|
|
Tak určitě. Slyšel jsem že někteří humusáci jsou schopni přemýšlet i takhle.
|
|
|
A co by sis vybral ty, kdybys musel (a vybrat by sis mohl).
Predstav si, ze je prave rok 1941, ty jses nemec a muzes si vybrat:
Bud pujdes delat do lagru bachare, a nebo pojedes do Ruska na frontu.
Co by sis vybral?
Ja se priznam, ze nevim. Nechci tu delat ramena, ze samozrejme bych spachal sebevraždu, protože oboji je spatne a tak bych to vyresil takto cestne...
Rozhodne cloveku by se na tu frontu moc nechtělo, ze...
|
|
|
Vybral bych si nehlásit se k SS.
|
|
|
Nie všetci vojaci na fronte boli obrovolne.
Čo by bolo lepšie ? Stražnik v pracovnom tabore alebo nedobrovolne pracujuci v pracovnom tabore ?
|
|
|
Dobré je především nebýt sviní. To v každém případě. Ale co bych vám vykládal ...
|
|
|
Kdo se neprihlasil k SS, sel k Wehrmachtu a s nim taky na frontu, pripadne do Kriegsmarine na ponorku a ti nejvic boje neschopni sli k Luftschutz a bonzovali sousedy, co meli spatne udelane zatemneni.
|
|
|
Na ponorkach boli vačšinou dobrovolnici.
|
|
|
Letectvo dtt. (tedy létající personál).
SS byly výběrové, dobrovolné až do r. 1944, kdy - tuším v druhém pololetí - začaly být doplňovány i odvody.
|
|
|
Promin, z této odpovedi nepoznam, jestli by jsi sel radsi na tu frontu, a nebo delat toho hlidace...
Odpovez prosim nejak konkretne, dekuji
|
|
|
Radšej stražnika. Vačšia šanca prežiť vojnu.
|
|
|
Jasně. Vlastní hovna nesmrdí. Jenom cizí.
|
|
|
Pred pár rokmi som začal potlačať svoje emocie a aspon mne sa tak ľahšie žije.
|
|
|
Vlákno bylo ovšem o vlastní volbě, alespoň do doby, k než jsi do něj s neobyčejnou bystrostí zatáhl tu sračku o nutnosti volit.
Jinak samozřejmě odvodní komise.
|
|
|
Oh skutecne? Tak se podivej, na co jsi TY reagoval..Reagoval jsi na to, ze někdo holt mezi 2 vecma zvolil tu a tu...
Ty jsi na to cosi napsal, a ja reagoval na tebe.
Vidis?
Mluvilo se o urcite době a nejsem si uplne jisty, ze by v te době fungovala nejaka prilisna extra dobrovolnost. Ono bys nejspis nemel ani tuhle volbu, o které se bavime...
Jinak samozrejme tvůj styl odpovedi, kdy se vyhýbáš konkretni odpovedi jak cert krizi o tobe také ledacos vypovida...
|
|
|
Obdivuju statečnost, s jakou se vrháš do věcí, který vůbec nedáváš, Mistře cca. A teď šup šup k práci pomocnýho gestapáka, což o tobě také ledacos vypovídá.
|
|
|
Tak urcite...
Není nad hodnotne argumenty :-))
A neboj, další BSA kampan bude...během par mesicu, snad. Tentokrát bude zamerena na statni spravu :-) Takze gestapo pujde po státu, to bude srandy :-))
|
|
|
Toto je zaujímavé. Píšete o roku 1941, ale nepíšete o úrovni povedomia o aktuálnych udalostiach u toho človeka, ktorý sa má rozhodovať. Teda - pozeráte sa na to očami človeka žijúceho v r. 2013 so všetkými informáciami (tiež dostatočne pokrivenými), alebo očami TOHO KONKRÉTNEHO človeka žijúceho v r. 1941? Do akej miery si myslíte, že tí ľudia boli informovaní, aby sa mohli kvalifikovane rozhodovať? Obávam sa....
Celá diskusia preto naprosto stráca význam.
p.s. pripúšťate možnosť, že aj príslušník SS mohol byť veľmi morálny človek, ktorý skutočne úprimne uveril, že jeho práca má zmysel a hrdo bojoval za svoju vlasť ktorá ho povolala chrániť jej (aj jeho osobné) záujmy?
|
|
|
Ad P.S. - nepřipouštím. Pokud člověk ví o těch svinstvech*, tak loajalita k takové vlasti je v dosti příkrém rozporu s pojmem „veľmi morálny človek“.
___
* Bavíme-li se o někom, kdo se přímo podílel na chodu KZL, považuju za zřejmé, že věděl, co se tam dějě. Samozřejmě, že nějaký šestnáctiletý kluk od Volksturmu je něco jiného.
|
|
Něco velmi podobného jsem zažil sám. Objevil se za mnou majáček a 'STOP' (pravda, trochu jsem k této situaci pomohl), jel jsem ještě nějakých 200-300 m, při nich přejel kopeček (mostek přes říčku) a za kopečkem uhnul doprava na parkoviště - místo dobře znám, o parkovišti vím a v klidu vyčkal na jejich příjezd. Hned se do mne pustili, jaktože jsem neuposlechl výzvy. Jen jsem dokola opakoval 'z důvodu bezpečnosti a plynulosti silničního provozu jsem pokračoval a bla bla bla'. Sice cosi blekotali, že jako 'hned' a 'okamžitě', ale akorát se od mne dozvěděli, že nebudu ostatním komplikovat život tím, že budou muset řešit krizovou situaci v okamžiku, kdy ten kopeček přejedou z opačné strany a najednou proti nim auto v protisměru, které muselo objíždět PaChy a cosi před nima... Taky nepochodili... Myslím, že akorát pochopili, že zdržujou, protože jsme jeli komplet rodinka vyparádění na koncert vážné hudby a ještě než se dostali ke slovu, tak jsem hodně nahlas řekl ženě a dětem, ať jdou napřed (už jsme byli vlastně na místě), že se to budu snažit s těma zdržovačema vyřešit co nejrychleji...
|
|
Proboha, zdá se mi to nebo to tam je fakt napsáno? Na to, aby se člověk sám někam přesunul, je třeba agregát s výkonem, který přesahuje výkon motoru menšího nákladního automobilu??? Vždyť na svižnou jízdu na kole stačí již pár stovek Wattů!
Jako hele, sice si o tom myslím svoje, ale bylo by mi to ukradený, kdyby takovou obludu někdo provozoval na svém soukromém, odhlučněném a odsmraděném pozemku. Pokud to však jezdí po veřejných komunikacích, považuji to za zneužívání erárních prostředků a vandalismus.
|
|
|
Já zase za vandalismus považuju cyklobuznu, která si jezdí vlnovkami od jednoho kraje ke druhému a nutí tak ostatní zpomalovat.
Že má někdo na motorce 100 kW je jeho věc a nijak to automaticky neimplikuje obtěžování druhých. Vám je do toho kulové, stejně jako mně do Vašeho kola, pokud na něm nejezdíte tak, jak bylo naznačeno v prvním odstavci.
|
|
|
Pokus o Trolling od pumpickara? Na rozdiel od byciklu - NIEJE brzdou cestnej prevadzky! (btw. ja mam 131kW a nezda sa mi, ze by okolo mna hynula priroda od smradu a hluku)
|
|
|
To není pokus o trolling, jen mě to číslo udivilo a kroutím nad tím hlavou. Těžko říci, co si tím kdo kompenzuje... Jen tak mimochodem, takové stroje si asi nikdo nepořizuje proto, aby jezdil 50/90/130, že? Namísto přepravy to slouží spíše k zábavě, a já trvale zastávám názor, že veřejné komunikace k zábavě sloužit nemají, už jen z důvodu potenciálního nebezpečí, o kraválu a smradu nemluvě. Jeden se baví, jiní trpí, výsledek záporný.
|
|
|
Je vás stále nejako viac a viac takých, čo majú neustálu potrebu niíekoho cudzieho vychovávať. Ale možno to bude tým, že sú sami nevychovaní...
|
|
|
Já vám znovu opakuji, že na soukromém pozemku si dělejte co chcete, ale veřejné komunikace a přilehlé prostory provozem ovlivněné vám nepatří a pravidla si neurčujete tím, co si koupíte za stroj. Pokud bych měl mluvit za sebe, dvoustopá 100 kW monstra bych neschválil pro provoz na pozemních komunikacích. Tečka. Provoz většiny motocyklů mě obtěžuje, nic z toho nemám a nevidím důvod, proč to trpět. Navíc každou chvíli někoho dostanete do kriminálu, protože v té rychlosti, kterou se řítíte, vám prostě nemohl dát přednost, příp. byl dezorientován tím nesnesitelným kraválem.
|
|
|
A kolik kW by bylo takove to maximum, ze vice uz se neschvali?
Mimochodem - silnice je placena z dane, kterou zaplatil motocyklista z paliva. Nebyt jeho a dalších motoristu, tak by ta silnice pravdepodobne nestala. Je tedy velmi zvlastni zakazovat mu používat něco, co si zaplatil.
|
|
|
Takže velký zastánce svérázného pojetí svobody je ve skutečnosti socialista....
|
|
|
1.Neodpovedel jsi na otázku, odpovez prosim.
2.Vysvetli - nechapu, co je socialistického na tom, ze když uz tu bohužel mame to placeni silnic ze spotrebni dane, tak tedy když uz si tu silnici někdo skrze tu dan zaplatil (i když třeba nedobrovolne), tak ji také muze logicky používat.
Co je na tom socialistického?
|
|
|
Podívejte, pro elektrokola je také stanoven limit (tuším 200 W). Takže ano, jsem pro stanovení limitu i pro motocykly, o jeho výši lze diskutovat. Měl by být stanoven tak, aby nebyla narušena možnost přepravy, ale aby byla výrazně omezena možnost zábavy.
|
|
|
Aha, takze sice vis, ze je to spatne, ale jak to udelat dobře, to nevis.
Jen vis, ze je potřeba něco omezit a zakazat. Ale ani nevis, jak.
Tak super :-))
Mimochodem, chápu to tak, ze když jedu autem, a mam "radost z jizdy", potom je to spatne, a je potřeba to zaridit tak, ze az pojedu autem, tak budu nasranej, protože jen tak....ehm....bude svet lepsi. To same plati pro motorku.
Je to tak? Když jedu na motorce a mam radost, je to zle. Je potřeba, abych na motorce jezdil nasranej...ah!!!Mozna, ze je pouze potřeba, abych byl "emoci prost".
Zde doporucuji instruktazni film www.csfd.cz/film/10638-equilibrium/
Tam byly naznaceny mozne cesty, jak toho dosáhnout..
|
|
|
Tak on čistě a jednoduše závidí a přesně dle hesla "když nemám kozu já, tak ať chcípne i sousedovi" chce tupě a fašisticky zakazovat a omezovat. Já jezdím do práce kilometr a půl svým 143kW teréňákem se čtyřlitrovým šestiválcem, když je ošklivě nebo když se mi nechce pěšky. No a? Co je jakémusi Piradiovi do toho? On mi mou zábavui neplatí, platím si to sám a ostatní řidiči z brutálně zdaněného paliva, Pan Piradio by se měl konečně smířit s tím, že auta tu jsou a budou a jeho bečení ohledně omezení výkonu jsou jen směšnými výkřiky do tmy.
|
|
|
Nene, ja si nemyslim, ze by zavidel - on to, co pise, fakt mysli uprimne, z pozice "pachatele dobra". Ja naprosto verim tomu, ze ten clovek, i kdyby na to 100x mel, by si tu motorku se 100kW proste nekoupil jaksi z principu. Takovýchto lidi par znam, jini zase z principu doma nemaji TV, proste jejich deti se na TV divat nebudou, a hotovo. Co na tom, ze TV se da používat jak stylem 24/7, tak stylem "jednou za cas se podivam na hokej". Proste Z PRINCIPU nemaji a každý , kdo ma, je debil.
|
|
|
Btw párkrát jsem si zkousel volat na číslo, které na tebe mam z doby, kdy jsi delal tam, co jsi delal :-), ale nikdo mi to nikdy nebral...mas porad stejne, ci jiné?
|
|
|
Elektrokolo má dle EU limit 250 W, omezení přípomoci 25 km/h, pedálové senzory a odpojení motoru brzdovými páčkami.
Prostě nějakej píčus byl moc chytrej, jako ty.
|
|
|
OK...a jízdní kolo bude mít omezený počet převodů, tak aby to sloužilo pouze k dopravě a byla tak výrazně omezena možnost zábavy. Každý pumpičkář před jízdou navštíví místní úřad, kde oznámí kam a za jakým účelem pojede, bude mu zde vydáno jízdní povolení na tuto jízdu. Případná jízda bez povolení bude trestána:
1. porušení - odejmutím pumpičky
2. porušení - odejmutí orgánu podobající se malinké pumpičce
3. porušení - trest smrti
|
|
|
JE to troll, strčím si hlavu do prdele za to, že jsem v tom prvotním ajfru reagoval.
|
|
|
Podle me troll je ten, co zamerne provokuje...tenhle to mysli uprimne, to je imho rozdil :-)
Samozrejme je to fanatik, jediny argument s nim nehne :-) Je potřeba k tomu tak pristupovat :-)
|
|
|
Myslí to upřímně jako Standa Gro-SS ?
Není to Troll, je to hlupák.
|
|
|
oprava: mělo tam být "jednostopá" monstra, samozřejmě
|
|
|
Já z vaší existence také nic nemám. A vaše příspěvky mě obtěžují, přesto rozhodně nebudu a nechci usilovat o to, aby vás někdo zakázal. Tak buď te tak laskav a buďte stejně ohleduplný. Děkuji.
|
|
|
Čím vás motorky obtěžují, zdali se mohu zeptat?
Někdo se dostane do kriminálu:-D to už je moc... Za to totiž může ta motorka že se tam dostal, a rychle zregulovat aby tady bylo bezpečno a nikdo se do kriminálu nedostal.
|
|
|
|
Inu, to ovšem ve většině případů nebude problém motorek s výkonem nad 100kW:) Ale spíš takovejch těch 125 - 500, kdy k tomu aby člověk dosáhl rychle těch 90km/h potřebuje mít motorku vytočenou na 13tis otáček.
A především to nebude motorkama, ale motorkářema, kteří se chtějí předvést v plné své "debilitě?". Ale nakoec tohle jste řekl i Vy.
Jinak těch motorkářů bude spíš míň než víc. Nebo alespoň z mé zkušenosti, 1/50 je takovéhle hovado:) Alespoň u nás:)
|
|
|
No a co, tak jezdí třeba 200, to je snad jeho boj, ne?
|
|
|
Jak píši výše, jen do chvíle než někoho sejme nebo než někoho dostane do kriminálu proto, že mu nedal přednost.
|
|
|
A co teprve, kdyby ho nesejmul na motorce, ale zapíchnul sroubovakem!!! To by chtelo zakazt tyhlety sroubovaky, jsou desne nebezpecny
|
|
|
Až někoho sejme nebo mu někdo nedá přednost kvůli opravdu nepředvídatelně vysoké rychlosti, ať se to řeší.
Znovu ještě jednou: do toho, kolik má kW vám není vůbec nic a do toho, jak rychle jezdí, také ne, dokud Vás tím nějak konkrétně neohrozí.
|
|
|
A já vám musím znovu zopakovat, že na pozemcích a komunikacích, které vám nepatří, si nemůžete libovolně jednostranně stanovovat pravidla, tím spíše, jsou-li obecně platná pravidla jiná (povolená rychlost). Pravidla si stanovujte jen tam, kde je to vaše. Veřejné prostory podléhají nějakému kompromisu a dohodě, což jsou samozřejmě věci dynamického charakteru. Uznávám, že je problém najít kompromis, když se střetává hodně zájmů, to je samozřejmě argument pro omezení "veřejného vlastnictví".
|
|
|
Já teda motocykl se 100kW nemám, dokonce ani moje auto takový výkon nemá, ale nevidím důvod, proč by někdo jiný nemohl mít.
A provozovat to klidně na Smetanově nábřeží.
Že má někdo 100kW maximálního výkonu neznamená (a nikde to řečeno nebylo, čili je to vaše demagogie), že jakkoli kohokoli obtěžuje či ohrožuje. Jak psal JJ, až se to stane, bude se to řešit.
Chápu, že vám vadí hluk, taky nechápu, co na tom motorkáři a tuningáři vidí. Já třeba bych raději motorku, která vydává zvuků minimum, nepotřebuji, aby o mně věděli všichni kolem. Ale zase, o hluku nikde ani zmínka, takže nemá smysl to řešit.
Mimochodem pochybuji, že o stanovování pravidel a pravidlech samotných víte alespoň stejně jako JJ. Maximální povolená rychlost je číslo často vycucané z prstu. To, že vám doma říkali, že ho musíte dodržovat, je vaše věc. Já zastávám názor, že každé pravidlo musí být vymáháno, jinak je zbytečné a lze jej ignorovat. A to je i porušení maximální povolené rychlosti, pokud se jedná o porušení pouze formální. Takové pravidlo pak nemá význam, protože jej nikdo nevymáhá, tudíž je nesmysl po někom chtít, aby jej dodržoval. Pak běhají po světě lidé, kteří mají pocit, že jsou jediní správní a spravedliví, protože dodržují čísílka na značkách.
Ale zase, o vysoké rychlosti nikde ani zmínka. Sám autor se přiznal, že po Praze jezdí 50, což je na magistrále v danou dobu neobvykle nízká (a často zbytečně) rychlost. Tak fakt netuším, co řešíte.
|
|
|
Je to typický socan, který má potřebu diktovat ostatním, co potřebují a co ne.
|
|
|
Názory tohoto pána mi připomínají film Demolition man.
Tohle už se socanstvím nemá nic společného, to je čistá diktatura.
|
|
|
Jeho motocykl prošel nákladným byrokratickým procesem ohledně dodržení přísných limitů v mnoha oblastech - hluk, emise, bezpečnost. Je každé dva roky podrobován státem organizované technické prohlídce. Jeho prostřednictvím jsou placeny mnohé daně z nichž jen minimum je využito ku prospěchu majitele motocyklu.
Můžete to samé říci o svém bicyklu?
Také mě sere, že se můžou cyklisté pohybovat po veřejných komunikacích. Co až půjdu ožralý v tmavých hadrech v noci z hospody (na což mám nezadatelné právo) a nějaký neosvětlený, ožralý ocyklenec (který porušuje hned několik zákonů) mě srazí a zabije, nebo vážně zraní? Z tohoto důvodu jsem také pro zákaz bicyklů na veřejných komunikacích. Ale na svém odhlučněném, vizuelně odděleném a deodorizovaném pozemku si jezděte jak chcete,..
|
|
|
|
Já myslím, že by to měl někdo nějak regulovat. Vždyť sakrapráce, já mám jen fabku, tak na co on potřebuje takový výkon?
Já bych tydlety silný mašiny zakázal, žere to malý děti a nemám na to peníze...
|
|
|
S těmi penězi se vám to opravdu povedlo, vzhledem k tomu, kolik motocyklů se prodává na splátky :D
Jestli ono to spíš není tak, že čím víc kW a burácení, tím víc dluhů a osobních problémů.
|
|
|
|
1) o kolik se liší spotřeba soustavy řidič + stroj o celkové hmotnosti 250 kg, pohybuje-li se rovnoměrným přímočarým pohybem rychlostí 90 km/h, má-li místo motoru o výkonu 36 kW výkon 136 kW?
2) o kolik se liší spotřeba soustavy z bodu 1), akceleruje-li stroj rovnoměrně zrychleným pohybem z 30 km/h na 90 km/h, zrychlení je 5m/s
3) o kolik se budou lišit spaliny v bodech 1 a 2?
|
|
|
Ta 90ka ve vašem příspěvku je docela úsměvná. Mě prostě neobalamutíte tím, že 100 kW stroj si člověk kupuje proto, aby jezdil spořádaně 90 km/h. Takže já uznávám, že spaliny nemají s výkonem velkou souvislost, ale to neznamená, že neobtěžují a že nejsou další, závažnější problémy.
|
|
|
Jsou to všechno jen vaše idiotské dedukce, které si taháte z holé řitě! Představte si, že lidé si kupují i zbraně! Dokonce je jich v ČR něco kolem 700 000 ks. Jak je tedy možné, že se nestřílí každý den na ulicích? Vždyť vás přeci někdo neobalamutí tím, že zbraň má člověk pro sebeobranu!
|
|
|
Mě prostě neobalamutíte tím, že nůž si člověk kupuje na spořádané krájení chleba.
To, že si VY osobně nedokážete představit, že někdo na silné motorce může jezdit pomalu vypovídá hodně. Jenže o vás :(
|
|
|
A to si představte, že jsou lidé, co mají třeba veterány, lodě ba i letadla / takový Jeník Travoltů dokonce B 707, a to už je nějaký kravál! :-) /...
Ti všichni Vás taky nějak "balamutí" a šmahem by jste jim to zakázal?
|
|
|
Az bude cena paliva osvobozena od dani a ne ze dane jsou vice nez polovina ceny, ma smysl se o techto otazkach bavit. Jinak plati, ze vetsi a ziznivejsi motor je dobre, nebot dotycny si vse nejmene sestkrat zaplatil v danich a prispel pumpickarum na jejich cyklopruhy v centru na miste byvalych parkovacich pruhu.
|
|
|
To je zajímavé, já jsem si parkovací místo koupil a žádná cyklostezka mi přes něj nikdy nepovede. Výstavbou cyklostezky jste o parkovací místo nepřišel, protože vám nikdy ani nepatřilo.
|
|
|
Cha cha cha... Mladej pane viděl jste někdy důl?
|
|
|
... ale nikdo vam ho nemuze vzit.
Tak tohle neni srovnatelne, verejny prostor (dokud nedojde k jeho privatizaci) neni soukrome vlastnictvi toho cloveka, ktery na tom parkuje. Ve chvili, kdy si parkovaci misto koupi a oni mu ho seberou, protoze cyklistopruhy, pak ano, je to sproste a neni to absolutne akceptovatelne.
Btw, parkrat jsem na masine kolem 100kW jel a ze bych nejak prekracoval predpisy se mi nezda. Snad jen predjizdeni bylo vyrazne bezpecnejsi nez ve fabii, ve ktere jezdim obvykle.
|
|
|
K tomu o kolik se liší spotřeba a spaliny - skoro bych tvrdil že ten větší motor bude mít lepší účinnost a čistší spalování ...
|
|
|
Pjosim, nekrmte uz toho TROLLA...
|
|
|
Jste debil nebo jen troll ?
To že motocykl disponuje výkonem 100kW neznamená že ho vydává pořád, ani to neznamená že musí být nějak výrazně hlučný, často takový stroj bude i tišší než náklaďák. Není to o žádném kompenzování si čehokoliv, je to o tom, že je prostě fajn být dvacet metrů za semaforem v momentě kdy řidiči ostatních vozidel teprv zařadili jedničku. A co kurva je podle váš špatně na tom že někoho jízda baví ? Mě třeba hrozně baví sednout do náklaďáku a vyjet si po okreskách ke známým, i když na motorce nebo v osobáku bych tam byl daleko rychleji a levněji. Taky by jste mi to nejradši zakázal ? V tom případě bych vám rád zakázal dýchání, na chvíli, třeba jen na hodinku ...
|
|
Sakra, Piradio máš pravdu. Jdu prodat svého warriora, protože je to moc silná motorka, moc žere a du si koupit raději motokolo.
Pokud to tady tak uděláme všichni, svět bude krásnější pánové.
Jen pozor, dojde doba, kdy i motokolo bude vražedná zbraň, objeví se další Piradio a budu muset přesedlat na elektrokolo v rámci ohleduplnosti.
Jen se chce zamyslet na tím, kdo to sakra všechno zaplatí. S mojí spotřebou 7l/100km a vysokou pojistkou bych řekl, ze tyhle zabedněné zelené palice dokonce i sponzoruji.
|
|
|
Chcete-li tento trend přibrzdit, tak po prodeji Warriora nekupujte motokolo, ale stroj, který místo paliva žere malé děti, výkon přesahuje hodnotu součtu IQ účastníků cyklojízdy a vyprodukuje minimálně jednu briketu na kilometr ... :-)
|
|
|
Tak v tom případě si warriora nechávám, kritéria splňuje, řekl bych jedno přímo dokonale a to právě ten součet IQ účastníků zyklojízd.
|
|
|
.. "výkon přesahuje hodnotu součtu IQ účastníků cyklojízdy" ..
Hmm, to asi tedy žádný trhač asfaltu nebude ...
|
|
|
Nenapsal o kolik jí přesahuje.
|
|
|
Je to Váš boj, ale jak těžká je ta motorka že žeře 7??? (7,4 l./ 100 km mi žere O1 kombi, která je těžká jak krava a do aerod. ideálu má daleko, rozhodně dále než jakákoliv motorka, kterou si umím představit)?
|
|
|
Je to dost, ale třeba mu to zase jezdí i do kopce.
|
|
|
Já zas nejsem línej tlačit...
|
|
|
|
Tak to musíte jezdit opravdu svižně. Necelé tři metráky stroje hnané skoro jedna sedm motorem...
|
|
|
+ 120kg váhy + hadry + 15l benzínu. Na těch 400kg to vyleze.
Má to 63kw, 120 jede na cca 3,3tis otáček.
Hlasitost je normální, pěkně si pobublává, jakmile ale člověk potřebuje vypálit, pouští se alarmy u zaparkovaných aut (což sice není moje priorita a nedělám to ve městě) nicméně ten zvuk a síla mimo město je úžasný pocit. Pokud Váš to zajímá, Yamaha Warrior XV 1700. Je to motorka vyloženě pro zábavu a radost z jízdy, na kochání a né na závody.
|
|
|
Jo, to je to, jak OCS bere do ruky flintu, protože ten den jste s "úžasným zvukem a sílou" už padesátý...
|
|
|
Asi tak. Nějak mu nedochází, že co je pro něj krásný zvuk, může být pro někoho jinýho kravál. Pro mě za mě, ať si každej jezdí čím chce, ale někdy je ten zvuk neskutečně otravný a troufám si tvrdit, že i do jisté míry arogantní k okolí.
|
|
|
Tak přes den se to ještě da, jsem clovek chapajici a smirlivy, tak lidem takovehle libůstky toleruji, nakonec jde o houby..
Horsi je to same v 1 rano před okny bytu. Je zajimave, ze pokud nejaky majitel podobného stroje ma potrebu v 1 rano jezdit po meste a mezi barakama/po sildlisti, potom je to prave v tom rezimu "spousti se alarmy u aut".
|
|
|
Nutno dodat, že často ti tento zvuk ještě několikrát připomenou, neboť jezdí kolem bloku a balí roštěnky. Jednou takový votuner kolem mě za 10 minut projel asi pětkrát, stál jsem na chodníku a kouřil. Naštěstí bylo asi 5 odpoledne, takže to člověk komentoval zdviženým obočím, v 1 ráno by to byla jiíná.
|
|
|
Proč by mu to nemělo docházet?
"nedělám to ve městě" medle naznačuje spíše opak.
|
|
|
Máš pravdu :-(
Sorry Hansen
|
|
|
V klidu :)
Já jsem typ člověka používající pravidlo: "moje svoboda končí tam, kde začíná svoboda ostatních".
Ve městě na motorce nejezdím skoro vůbec (max pří výjezdu), už jen díky kvalitě silnic zde ve Zlíně.
Osobně ani nepraktikuji oslňování krasavic, většina ženských se takovéhoto stroje bojí, navíc to není ani žádná střela.
Btw.: když už se o tom bavíme, není mnoho lidí co by warrior mělo, ale ikdyž nějaké znám (cca 3) ze srazů, většinou si upravili/nechali upravit výfuk tak (včetně mě - tlumič pro každé potrubí zvláště), aby to tolik neřvalo jako ten válec z výroby ....
|
|
|
Když mě jednou dojel před zatáčkou jeden takovej votuzer, co měl místo výfuku naohýbanou lešenářskou trubku a začal to tam tůrovat, tak ho můj kůň na kterém jsem seděl vyšklolil velmi - ukázal mu kopyta zespod a to zhruba ve výšce jeho hlavy.
Když jsme projeli zatáčkou, objížděl nás téměř příkopem a na neutrál. :-D Taky jezdím na motorce, ale jako prase se chovám jen pokud to nikoho nemůže nasrat nad únosnou míru.
|
|
Kdyz jsem si precetl prvni dve vety posledniho odstavce tak me napadlo jen jedno: co to je za pravdolaskovej blabol?
Ale zrejme je to tak. Vetsina je moralne flexibilni a neprijde ji divne slouzit systemu ktery je na pycu a jeste mit z toho vyhody.
Ostatne, neni to tak davno, kdy jsme si uzili praktickou ukazku one flexibility.
Kdyz moralne flexibilni prasata zacala odhazovat stranicke knizky a zacala si hrat na demokraty.
Treba jako soucasny ministr Fischer, nebo Tlusty, nebo komunisticka pravdolaskova svoloc ala Rychetsky a spol.
Z pohledu obcana(meho) je asi opravdu neefektivni bojovat zvlast proti kazdemu praseti z parlamentu, fizlovi, nebo nejaky krave za prepazkou na urade-protoze to male vitezstvi, ktere zazil autor je k nicemu. Prasata si smlsnou na vetsine.
Boj proti ozraly svini a dalsim veprovym hlavam je potreba zacit vocpodu. Ve svem okloli a hlavne ve skole. Privatizaci skolstvi vidim jako zasadni startovaci prvek ke zmene mysleni vetsiny.
Rodina zustane nejdulezitejsi, ale je potreba si uvedomit, ze polovinu casu v bdelem stavu bude potomek travit bez rodiny-treba zrovna v te skole.
Vypravet diteti kazdy vecer, ze ucitel je hovado a ze ho nema brat vazne, protoze veci se maji tak a tak, je cesta do pekla.
Vzdelany a na zivot pripraveny clovek si nikdy nenecha srat na hlavu od takovych prasat ktera sedi dnes na Hrade, v parlamentu, nebo ve Strakovce.
Protoze si je nezvoli; pokud tedy prijmu to, ze tady demokracie zustane po dobu meho zivota.
Zacinam chapat smysl nabozenstvi. Jak jinak mit pokoj od luzy? Bez pravidel to nejde.
Narozdil od stredovekych zmrdu mame ve 21.stol z ceho cerpat a vzdelani je cesta.
|
|
|
Když se zamyslím nad pojmem: "sloužit systému, který je na piču" tak jako legitimní důvod mě napadá, že půjdu tu práci dělat, abych ji mohl dělat jinak, tedy vyvarovat se pravě konání tady těch kritizovaných nesmyslů klidně i navzdory rozkazům svých nadřízených a právě tak trochu po svém. To jest:
1) zbytečně nebuzerovat běžné řidiče, kteří něco trochu překročí na bezpečném místě bez nebezpečí
2) zaměřit se přednostně na ty, kteři opravdu dělají na silnicích problémy, tedy courající se důchodce, ženský a jiná motovidla, případně ještě opravdu extrémní prasata,, která opravdu dělají problémy, naproti tomu na běžné řidiče být maximálně hodný, tolerantni a velkorysý.
3) také méně tolerovat prasení a bezohlednost chodců a cyklistů
Pochybuji, ale kolik lidí by bylo schopno uvažovat právě takto a potom tuto svou představu zhmotnit činy.
Ta privatizace školství je v tomto ohledu ošemetná věc. Teda ono strašně záleží, kdo tu školu koupí a jestli bude rozumný. Taky se může stát, že školu koupí nějaký debil a nakonec to bude ještě horší.
|
|
http://m.youtube.com/watch?v=H7umaXle9Nc&feature=related
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek (Ne)zastavení policejní hlídce – opakování je matka moudrosti
|