D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Mitsubishi Galant 2.5 V6-24 EA5A
    (ze dne 06.11.2011, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 06.11.2011 20:35:40     Reagovat
    Autor: Ebo - Roman
    Titulek:..jo jo..
    ..myšivbuši jsou dobrý kchaar..

     
    Komentář ze dne: 07.11.2011 09:46:18     Reagovat
    Autor: sumy - Sumy
    Titulek:Re: ..jo jo..
    Souhlas-už mám třetí-minulý space wagon na jeden motor bez generálky 500.000-nafťák. Nyní mám poslední generaci space wagona, který s recenzovaným galantem sdílí poměrně dost komponent a tím pádem i slabostí-koroze-ano 99 rok má podvozek jak ta liška ryšavá, hodiny taky občas pozlobí a ložisko, respe. celý náboj jsem už taky měnil-terfil jsem moc ošklivou dírů a byl načatej-korunka ložiska byla orezlá.Za rok provozu 30.000km a max spokojenost. Co mile překvapí, je opravdu příjemná spotřeba i u větších motorů-2,4GDI 110kW(benzín) dlouhodobá 8.8l/100km při nouzovym řežimu-"zapomenutá peněženka a domu 150km" dle pal.poč. 5,9l reálně tedy max do 6,5 a to i s občasným předjížděním kamiónů, tedy pří ustálené rychlosti 90-100

    Komentář ze dne: 07.11.2011 01:59:36     Reagovat
    Autor: DonNight - DonNight
    Titulek:E30
    U tý E30 poptávka převažuje nabídku jen při skvělém stavu, u kousků v korozi, v tuzingu nebo před smrtí je to přesně naopak. Byl to koneckonců jeden z důvodů, proč jsem nakonec pořídil E34.

    Komentář ze dne: 07.11.2011 13:37:20     Reagovat
    Autor: bloody cardinal - bloody cardinal
    Titulek:
    Místo Crunche bych zvolil Hertz nebo přinejhorším Carpower nebo Infinity. Ale jinak se mi Galant vždycky líbil :)

    Komentář ze dne: 07.11.2011 18:23:43     Reagovat
    Autor: Trautnberk - Neregistrovaný
    Titulek:Galant
    Před lety jsem měl tu čest, cca 70 tis km za 3 roky, ve slabším 2.0 se 100 kW, rok 97, sedan, výbavou srovnatelné. Auto opravdu pohodlné s velmi dobrými jízdními vlastnostmi - pokud je podvozek v dobré kondici, u 2.0 spotřeba v klidu okolo 7 litrů. Ale, i přes slušnou výdrž podvozkových součástí mizerná druhovýroba, originál relativně drahý, ramena mnohdy nabízená jen v celku - možnost přelisování silentbloků (tehdy, nevím jak dnes) jedině "bastlířskou" cestou. Manuální převodovka mizerná, dlouhé a nepřesné dráhy - opravdová slabina, a hodně náročná na použitý olej (nepřesnost a dlouhé dráhy tím ale člověk neeliminuje), odchzející synchrony - více info si případný zájemce najde. Antikorozní ochrana karoserie opravdu žalostná - s generací 88-92 intergalakticky nesrovnatelné, pozink nebyl ani u předchozí generace 92-97 - následek japonské krize a šetření, hlavně pozor na misky tlumičů a spíše estetiku ničí zadní lemy a prahy, tohle je taky fakt velká slabost, neřekl bych, že malá. Brzdy hodně často zvlněné kotouče, z elektriky snad nejvíce pozlobí aprílové středové hodiny - většinou stačí přeletovat kontakty.

    Jinak, dle mého skromného názoru, jeden z nejlepších designových počinů ze země vycházejícího slunce, o existující verzi VR4 hodně lidí bohužel nemá ani páru, dá se říct nedoceněná. Pro mě osobně má kvůli svým dobrým jízdním vlastnostem v kontrastu nákladnějšího provozu přezdívku japonská alfa - mnohdy to bývá srdcová záležitost. Auto v dobrém šafránu ale u nás člověk snad nenajde, když už, tak radši koukat v cizině a stojí za to zvážit alternativy, jako třeba accord.

     
    Komentář ze dne: 08.11.2011 23:36:39     Reagovat
    Autor: Pavel M - Pavel M
    Titulek:Re: Galant
    Pokud mas nejaky dalsi rady a postrehy, jenom je uvitam, planuju si snad nekdy pristi rok galanta poridit a nebudu lhat, ze je to srdcovka. Chtel bych ovsem verzi po faceliftu, udajne ma o neco lepsi antikorozni ochranu, lepsi brzdy, optitronove budiky s palubnim PC a hlavne je hezci. Co mi ovsem vrta hlavou je snizeni vykonu motoru na 118kW, pravdepodobne kvuli euro 3. Najit nekoho, kdo by dokazal zhodnotit vyhody a nevyhody je skoro nemozne. Na accorda jsem take koukal, ale je to porad jenom ctyrvalec a ani se mi tolik nelibi...i pres sve nesporne vyhody. :) Obecne nemam problem do auta venovat dost penez, ovsem musi to mit vyznam a nerad bych dopadl jako ted, s carismou-ne ze by to bylo vylozene nespolehlive, ale serou se na tom aute vecne nejake skoro nepodstatne kravoviny a kdyz se kazdy mesic zjevi neco, tak uz to cloveka vazne zacne vytacet. Tyhle jevy ale prisuzuji spolupraci s renaultem, volvem a spatlanim dilu ze vsech aut do jednoho.

    Komentář ze dne: 07.11.2011 20:49:24     Reagovat
    Autor: aston - aston
    Titulek:V6
    Mal som ho v kombiku 3 roky. Len som kupoval stierace a dolieval vodu do ostrekovaca :). Najazdil som uplne bez problemov 50tis km a sluzi dalej pokial viem. Vmax som skusal v DE ale skoncil som na 225 a asi by to slo aj dalej, ale aj na nemecko som mal kratku rovinku :). V kazdom pripade do 210 je dynamika uplne super. Mal som obute 205/60 15 a stacilo to v pohode. Spotrebu som mal pri mierne dynamickej jazde dlhodobo 9l uplne bez problemov. Kupil som to za par drobnych v tej istej vybave ako mas ty. Za take peniaze uz asi take auto nekupim. Potom som skoncil v 320d, ale na V6 doteraz spominam :).

    Komentář ze dne: 08.11.2011 12:01:22     Reagovat
    Autor: Hanz - Neregistrovaný
    Titulek:e30
    Ja jsem pro recenzi na e30 324td

    Komentář ze dne: 08.11.2011 20:11:26     Reagovat
    Autor: jzxr - jzxr
    Titulek:...
    nevím co je v pohodě, ale mě rozměr pneu 205/60 r15 na celkem velké auto s 2.5 motorem moc na pohodu nepřijde, pokud nevezu babičku nebo nevezu nákup v kufru. v tomhle jsou japonci všeobecně ulítlí.
    pro pobavení: nejmenší alternarivní rozměr pneu v tp mám uvedený 185/65 R14 (to je taky v pohodě?), největší 205/60 R15, což je pro auto které má výřezy v blatníkách adekvátní pro 19" kola jaký to jsou jámy docela vtipné.
    ani bych se moc nedivil kdybych viděl např. maximu 3.0 na 175/80R14

    manuální převodovku zatím mizernou nemám ale faktem je že už začínám pomalu cítit při řazení trojky lehce zoubky takže převodovku motor nejspíš přežije. jinak řazení mám celkem přesné a dráhy jsou přiměřeně dlouhé.

    ok, recenze na 324td bude, přes zimu bude času na sepsání dost.

    Komentář ze dne: 09.11.2011 06:17:45     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Světla jsou jako nový?
    A jak víš, že jsou původní? Dyk je moh vyměnit některej bejvalej majitel, takže jsou třeba jen 5 let starý a ne 14.

    Komentář ze dne: 09.11.2011 08:57:20     Reagovat
    Autor: jzxr - jzxr
    Titulek:
    mám za to, že téměř na každém dílu je vyznačen r.v. jestli byl nějaký díl měněn nebo nebyl se dá taky celkem lehce poznat i podle šroubů (uchycení) dílu a podle slícování dílu. světla ksou na 99.99% původní. u galantu opravdu nešednou. ani na zadních světlech není poznat že nejsou nové, nejsou vybledlý ani jinak poškozený. galant svítí opravdu výborně, bez výhrad.

    Komentář ze dne: 28.11.2011 21:42:58     Reagovat
    Autor: aston - aston
    Titulek:
    No ja som mal prvu zimu prave tie 14tky, to bolo fakt malo :). K svetlam sa pridavam, nebolo absolutne vidno vek, ani opotrebenie.

    Komentář ze dne: 24.02.2014 08:01:53     Reagovat
    Autor: Skeptik - Neregistrovaný
    Titulek:
    Kolega má tohle Mišuvbuši ve V6 f kombíku, předělané na sporák, ale i tak před tím kchárem musím smeknout. Kdykoliv je to připravený rvát asfalt a i výbava toho auta patří k sočasnému lepšímu standardu...

    Komentář ze dne: 08.01.2015 02:56:32     Reagovat
    Autor: truckercech - Neregistrovaný
    Titulek:
    Ahojte,
    je mi nyní (leden 2015) 24 let, takže dle toho suďte zbytek a taky můj styl jízdy :D

    s galanty jakožto uživatel mám pár let zkušeností, jsou to za parádní cenu opravdu dobře vybavené auta s pohodlím pro cestování, žádná filcka nebo bavec 3 řady, měl jsem e34 a kamarád e39 a vnitřek mi nepřijde větší jak galant, spíš naopak, trochu užší hlavně e34 na to jak se mi líbí že to je macaté auto tak vnitřek mě totálně zklamal.... ale mé zkušenosti:

    galant s motorem 1,8 16V 4G93 (do roku 97)
    KLADY:
    -spotřeba po městě normální jízdou 8 L /100km na dálku i míň
    -výbava el 4 okna, zrcátka + výhřev, centrál, semišové pohodlné sedáky kde je stavitelná prdýlková část na dvě zóny (na váš zadek a přední část čili stehna :) ) - tohle je základ který měl každý galant co jsem měl nebo viděl (za celou éru okolo těchto aut jsem narazil na jeden model se švihadlama na okna :D, dál se to liší klimou a obložením dřevoplastem a koženýma sedačkama)
    -motor 2,0 V6 příjemně svižný (a zdá se mi i lepší co do té svižnosti než u žraloka motor 2,5 V6) se spotřebou po městě do 10 L

    ZÁPORY:
    nelíbí se mi design čumáku jakoby delfín nebo co
    -koroze u zadních podběhu v místě uchycení ramen, dost častá bolest u kulaťáků
    -koroze kolem misek tlumičů
    -koroze na blátnících v rozích u světel (a to z důvodu toho, že je tam uchycení nárazníku takže jakékoliv pokrčení předního nárazníku se silově přenese do tohoto místa kde je krajní úchyt)
    -povrchová koroze prahů (u té e34 to bylo fest vyžrané)

    u motoru 1,8 85kw jsem měl vzadu bubny u hatchbacku 1,8 93kw jsem měl vzadu kotouče, brzdy byly vždy vpohodě, vlnění jsem měl snad jen na jednom autě, spíš častější problém co jsem se setkal je špatná funkčnost ABS brždění

    pouze jednou sem se setkal že mi odešla 5ka, kolečko jde vyměnit bez rozebrání převodovky z auta, stačí oddělat jen zadní dekl (bylo to u motoru 1,8)

    maximálka u té 1,8 cca 170kmh kdy jsem byl schopen tolerovat to co to dělalo pak už jsem radši nezkoušel (hučelo ložisko :) )

    u toho 2,0 V6 jsem maximálku nezkoušel :(

    rovněž dělali verzi 4wd 4ws ale tohle jsem u kulaťáka nevlastnil (nepodařil se mi takový kus najít :( )

    galant od 97-04 ,,žralok"
    nelíbí se mi to, že je malinko prdel kratší než má kulaťák takže zadek mi přijde takový zdrclý, jinak komfortně je to shodné auto jako kulaťák, stejný podvozek i motory

    klady a zápory jsou srovnatelné pouze jiné místo koroze
    -misky tlumičů a zadní lemy
    -často byvá problém s nefunkční el anténou,
    -hodiny které často svítí jak se jim zachce :D (ale to jsem měl skoro u každého galanta :D )

    žraloka mám nyní i v automatu (s tiptronicem, takže když chci můžu si řadit sám :) ), 4 stupně, motor 2,0 16V 100kw (nejmenší motor co se do galanta žraloka dával) maximálku jsem měl 210kmh na 3ku, při zařazení 4ky se vpodstatě nic nedělo
    z-ápor bych zde uvedl to, že skoro hned to auto jede na dvojku a leckdy i 3ku a to jedete třeba 30kou takže při potřebě na to šlápnout se vlastně chvilku nic neděje....zde je právě lepší si sám podřadit (třeba při dojíždění na semaforu k červené kde bliká už startovní oranžová)
    -olej vtom snad nikdy ani nebyl měněný a pořád to řadí, slyšel jsem i o případu kdy měnili nový olej a automat odmítal řadit, tak dlouho si lámali borci hlavu co stím je až tam dali zpátky původní olej a auto opět šlapalo jako hodinky.....takže se často dočtete že olej v automatu radši něměňte (ale u starého galant 88-92 tam bych to zase jednou za čas doporučoval po jiné zkušenosti, viz níže :) )

    co se týče manuálních převodovek tak vždy dráhy byly vpohodě....a naprosto mi stačili :D (na můj mladický styl jízd a smyků :D)

    občas se taky stává že zapalování (nebo klíč??) je létama ošustěný takže jde vytáhnout i v jiné než ,,off" poloze takže si to zkuste, ať se nestane to co mojí mamce že na to zapoměla, vytáhla klíč v poloze kdy jde do auta elektrika a přes noc jelo rádio

    co se pneu týče, jako správný mládenec jsem jezdil na kdečem protože love prostě nejsou ale i tak s rozumem a citem v noze v zatáčkách, se to docela střihat (gumy většinou 15" a rozměr 195 a sjeté tak, že by se hodily do formule :D)

    nádrže u těchto aut jsou objemově dobré snad 65 litrů...rezerva začne svítit až ručička klesna na nebo mírně pod první rysku takže se neděste....na rezervu jsem už nejednou ujel okolo 100km než jsem byl schopen nakrmit pupík galoše :)

    co se týče motoru 2,5 V6 tak s normální (mládežnickou :)) jízdou si vezmě po městě kolem 10-11 litrů ale ten zvuk když se tomu vrzne je k nezaplacení :D včetně pohled lidí čekajících na bus a kor když je tam ,,avance" či ,,sport edition" oplastování

    a to jsem se neměl pokochat vr4 verzí která tam má twin turbo a snad něco kolem 260kw a 4wd :D

    GALANT 88-92
    zde jsem měl verzi 1,8 8V, 2,0 8V a 2,0 16V GTI 4wd 4ws ,,Danamic 4 " a jednou jsem to měl v automatu, kdy v té době bylo mít extra automat se 4 stupni, něco jako dnes se 6 stupni :)

    tohle je nádherná hranatá klasika,
    -většina verzí opět v klasické elektro výbavě
    -opět pohodlné
    -pozinková kastle

    zápory:
    -ani nevím co zlé tam bylo...snad jen zadní prosotr byl trochu menší a zadní dveře se otevíraly jen s oknem a né s tím trojuhelníčkem

    u jednoho co jsme měli doma v automatu se nám stala taková hezká věc ...po zahřátí převodovky (nebo spíš cca 2-3 hodiny jízdy) nám začli ,,klouzat" kvalty....stačilo dát pauzu na 10-15 minut a auto zase jelo....v servise zjistili že to v převodovce není olej ale už snad jen šedá voda a divili se že to auto s tímhle dokáže jezdit :D ...jak se sami před výměnou přesvědčili :D.....takže jako paráda

    -------------------------------------------------------------
    všichni galanti mají docela fajn ozvučení, vše záleží na rádiu, hlavně kulaťák a zejména žralok...hodně lidí si myslelo že mám v autě woofer aniž bych ho tam měl :)

    celkově s koupí auta chybu neudělate, jen pokud koupíte shnilý kus (v místě ucycení ramen, misky, na podběhy srát tam nic nedrží a zatmelí se to :) ) takže vybírat s rozumnou korozí....

    dílů je dost takže za pár peněz se to dá poštelovat pokud nejste fajnovky na nové díly....i tak se ale oplatí zainvestovat a to zejména pokud ho chcete mít na několik let pro sebe....auta a zejména motory vydrží dost km, horší je to prý s dieselama, prý mají problémy s hlavama že praskají, dále bych moc (dle zkušeností uživatelů a různých informací) nedoporučoval motor typu GDI....sice je úsporný ale serou se a až se poserou tak pak se poserete vy a budete se třískat do hlavy že jste si měly vzít 2,5 V6 a dá do něj radši 10 tis do opravy podvozku a měly by jste klid na dalších 10 let :)

    takže tak nějak shrnutí co mě právě napadlo a co jsem si povzpomínal, píšu to totiž v 1 ráno :D :D

    pokud by jste někdo něco chtěl, (prosím slušné věci jo? děkuju :D ) tak mi napište na mail jancech@seznam.cz třeba něco budu vědět a pomůžu vám :)

    tak zdar a ať slouží :)

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.