D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Recenze Lancia Lybra JTD
    (ze dne 07.04.2013, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 08.04.2013 01:16:00     Reagovat
    Autor: dyson - dyson
    Titulek:Lybra . cuore eleganza
    Take jsem majitelem Lybry 2.0 110kW 5V benzin. S mnohym mohu souhlasit. Mam vybavu s telefonem, funkcni ceskou navigaci a snad krom stresniho okna mam vse. Auto je u nas nevsedni, elegantni a jsem za to rad. Italove motory umi a tohle je hotova basen. Ano, vuz skutence miril do vyssich sfer.. moje verse stala skoro 1 mio v prepoctu na tu dobu a je to znat. Integrale vi co jsem s ni uzil diky motoru, stocenemu tacho a silenemu servisu bazaru. Nyni je auto v lpg a pokud by chtel nekdo nejakou radu ohledne co a jak s timto typem auta..rad zodpovim.

    Komentář ze dne: 08.04.2013 11:49:59     Reagovat
    Autor: integrale - integrale
    Titulek:Lybra x 156
    Jen pro úplnost: podvozek Lybry a AR 156 nemá společného NIC. Vedení Fiatu po unifikaci Bravo/Brava/Marea/Dedra/Delta/AR145/146/156 zřejmě pochopilo, že to přpískli a tudy cesta nevede, a přenechali tuto cestu VW. S nástupem tehdy nových Fiatích modelových řad byla unifikace omezena a například podvozky byly zcela rozdílné. Zatímco Stilo mělo zadní nápravu jednoduchou, lacinou a tuhou, Lybra dostala přední nápravu na trojúhelníkoých ramenech a Phersonech, zadní byla zcela nová, spočívající na trojúhelníkových ramenech s vnějškem na vahadle a příčném vodicím rameni, nahrazujícím vzpěru Pherson. Zadní kola skutečně mění geometrii podle zatížení, ale pasivním způsobem (není tam natáčecí vyxlajvant, ale změna geometrie je dána působením sil na kolo). Podvozek Lybry je mnohem měkčí a komfortnější, než podvozek AR 156, která má vpředu lichoběžníková ramena s Phersonem a vzadu dvě příčná vodicí ramena, podélné vymezovací rameno (rovněž měnící geometrii zadních kol) a celé se točí podle Phersona (kinematicky výhodné, ale zabírá hodně místa v kufru). Zatímco Alfa je náchylná na rázy, má poměrně tvrdé uložení náprav a veškeré nerovnosti jsou nekompromisně přenášeny do karoserie, Lybra má vše uloženo na měkko v silonech a gumách, takže nepřenáší na nerovnostech tolik rázů do karoserie. Na straně druhé nemůže být tak nekompromisní třeba při brzdění v oblouku a ještě zvlněné nebo děravé vozovce jako 156.
    Ony změny jsou i v agregátech, kdy na stejných polomotorech je použita jiná součástková základna elektroniky. Lybra má vždy o nějakého toho koníka méně výměnou za vyšší toleranci k nepřesnosti elektronických dílů, což vyvolává dojem vyšší spolehlivosti. Podlaha obou vozů je shodná, ale zcela jiná je vrchní část karoserie, celý interiér, atd. Dílů, které pasují do obou vozů je menšina.
    Důvodem bylo různé poslání jednotlivých značek: Fiat zaujal pozici levného a servisně nenáročného lidového vozu, Lancia roli luxusních a bezproblémových vozů a Alfa Romeo měla zaujmout roli sportovní. Že se to konstrukčně svého času celkem podařilo neznamená, že se to podařilo i marketingově. Lancia prakticky zanikla, Alfa Romeo převzala roli luxusních vozů a Fiat neustále zmenšuje nabízené spektrum modelů, až nakonec asi nezbude nic a budou živi jen z výroby aut a komponentů pro jiné značky.

     
    Komentář ze dne: 08.04.2013 21:53:40     Reagovat
    Autor: Pat & Mat - Fanda do aut
    Titulek:Re: Lybra x 156
    Ale překvapily mne výsledky Fiatu v Itálii. První Panda, druhé Punto, třetí "lepšífiat" Y, čtvrtá 500L...
    www.auto.cz/mpv-fiat-500l-italii-uspesnejsi-nez-500-73842
    500L snad začíná nabírat dech a možná bude nakonec úspěšnější než Stilo s Bravem dohromady. Fiatomaniaci které znám nemají problém přesednout ze Stila/Brava do 500L.
    Sám jsem na budoucnost Fiatu zvědavý. Rodinnou sféru v podstatě vyklidili ukončením Stila MW. Se Scudem už nechtějí spolupracovat s PSA a ta si hned našla náhradníka v podobě Toyoty.

    A s tou Multiplou by někdo mohl poradit. Sám o ní uvažuji. 1,6 je sice spolehlivá, ale údajně nakrátko zpřevodovaná a mám strach, aby po dálnici při tachometrových 140 neduněla ve 4500 otáčkách a nádrž se nescvrkla. 1,9JTD je sice taky relativně spolehlivá, s Multiplou cvičí mnohem víc, jezdí o 2-3 litry míň, ale je to diesel... Těžká volba. I s ohledem občasného použití střešního boxu Thule Motion 800.

     
    Komentář ze dne: 08.04.2013 22:05:33     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Lybra x 156
    Fiat sferu rodinnych aut neopustil, akurat zmenil taktiku a domace modely nahradil modelmi prevzatymi od svojej americkej dcery. Stilo SW bol nahradeny Freemontom (Dodge Journey) a full size minivan sa prestahoval pod znacku Lancia.

     
    Komentář ze dne: 09.04.2013 14:15:12     Reagovat
    Autor: Gabriel - Gabriel
    Titulek:Re: Re: Lybra x 156
    Multiplu 2004 1.6 benzin ma muj tatik. Ja patrim k te zabednene vetsine, co na italska auta hledi s neduverou a tohle jeho vozidlo me v tom celkem utvrzuje. Kratke prevody potvrzuju. Jel jsem s tim po dalnici jen par km a nepamatuju si presne hodnoty ot/min, jen vim, ze rychlost nad 120 se kvuli otackam zdala proste hlucna a neprijemna.

    Dalsi vec (coz muze byt i zalezitost kusu), ktera me zarazila je spotreba oleje. Otec dolije mezi vymenou i nekolik litru oleje (stav tacho myslim tesne pod 100K km) a stava se tak nezridka tercem meho posmechu.

    Z meho pohledu ma to auto nedostatky, ktere muze prebit jen silne citove pouto k jeho koncepci nebo znacce jako takove.

     
    Komentář ze dne: 11.04.2013 10:07:04     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:Re: Re: Re: Lybra x 156
    Posměchu od koho? WV koncern žere olej jako kráva taky... Stejně tak moje Volvo, ale to má najeto 200kkm. Ten hluk v Multiple bude dán i její velikostí a tvarem...

     
    Komentář ze dne: 09.04.2013 16:33:31     Reagovat
    Autor: painkiller - painkiller
    Titulek:Re: Re: Lybra x 156
    jj o benzinový 1,6 právě uvažuju.O krátkém zpřevodování jsem už četl. Já se na dálnici skoro vůbec nedostanu, tak by mi to snad nemuselo vadit. Vzhledem k tomu, že s tím bude jezdit i žena, která doteď jaksi nepochopila, že na naší T4 může startovat až opravdu zhasne ta oranžová kontrolka se spirálkou. Potom mi volá, jak je možný, že někdy svítí a někdy ne. :) Už jenom z těhle důvodů mi benzín přijde jako lepší volba.

    Komentář ze dne: 08.04.2013 18:16:44     Reagovat
    Autor: painkiller - Neregistrovaný
    Titulek:Italové
    Když jste tady vyjmenovali skoro všechny Italský auta, nemáte někdo zkušenosti s Multiplou? Moje Felda pomalu prohrává boj s korozí a Multipla mě napadla jako její nástupce.

     
    Komentář ze dne: 09.04.2013 15:56:01     Reagovat
    Autor: integrale - integrale
    Titulek:Re: Italové
    Již jsem tu psal příběh známého s Multiplou 1.9 JTD/105. 90 000 km bez výměny oleje, 198 000 km na jeden rozvoďák, servisovaná byla do 60 000 km, naposledy při necelých 100 000 km byly vyměněny filtr vzduchu, brzdové destičky, kotouče a to bylo vše. Do poslední chvíle (198 000 km) auto jezdilo bez sebemenšího hluku za 7,6 l/100 km a zemřelo tak, že urval olejovou vanu, bez níž ujel ještě neuvěřitelnou dálku.
    Všechna ostatní auta tento člověk zvrakoval do 1/2 roku, BMW 520 dokonce do 3 měsíců. Punto mu vydrželo nejdéle - 6 let a Multipla těsně přes 3 roky.

     
    Komentář ze dne: 09.04.2013 16:05:02     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Italové
    Na to, jak by to mely byt shitoidni auta a s ohledem k tomu, ze jich tu ani jako novych moc nejezdilo, je jich dneska na ulici pomerne dost, coz taky o necem svedci.

     
    Komentář ze dne: 09.04.2013 16:05:07     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Italové
    Integrale, když už jsi tady, můžu se zeptat, co bys doporučil za auto řekněme do 20 tisíc? Auto najede za rok tak do 3000 km. Lepší by byl kombík. Nabízí se nějaký Escort nebo VW Polo variant / Seat cordoba vario. Případně felicie.

    Z fiatů by připadal v úvahu nějaký Brava/Bravo/Marea. Nebo Punto, ale to se nedělá jako kombi.

     
    Komentář ze dne: 09.04.2013 18:58:45     Reagovat
    Autor: LeMiserable - LeMiserable
    Titulek:Re: Re: Re: Italové
    Recenze na Punto kombi je zde: www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2009050402.

    Předpokládám, že kchár nesháníš pro nějakého autoklempíře, takže Felicii bych z výběru vyloučil.

     
    Komentář ze dne: 09.04.2013 18:59:12     Reagovat
    Autor: 3RL - 3RL
    Titulek:Re: Re: Re: Italové
    A nejmenuje se Punto kombi Palio?

     
    Komentář ze dne: 09.04.2013 18:59:50     Reagovat
    Autor: LeMiserable - LeMiserable
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Italové
    Byl jsem rychlejší, muhehe.

     
    Komentář ze dne: 09.04.2013 19:03:46     Reagovat
    Autor: 3RL - 3RL
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Italové
    Má poklona :-)

     
    Komentář ze dne: 10.04.2013 08:39:43     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Italové
    Palio a Punto není to samé auto i když se asi v obou autech najdou některé shodné díly. Palio existuje i jako hatchback. Nicméně i když by Palio kombi asi vyhovělo, moc jich tady nejezdí, aktuálně je na Tipcars jen jedno s cenou pod 20 tisíc.

    Felicii beru až jako poslední možnost, jedině že by k ní bylo zdarma céóčko. Ale i některý Punta jsou pěkně shnilý, Escorty vlastně taky (ale zdá se mi, že se prodávají levnějc než Feldy).

     
    Komentář ze dne: 10.04.2013 13:54:02     Reagovat
    Autor: integrale - integrale
    Titulek:Re: Re: Re: Italové
    Polo asi proč ne, ale do 20 000 Kč bych čekal nějakou past. Obecná cena těchto aut je hodně v rozporu s jejich hodnotou. Escort má hodně problémů a hlavně hnije, takže raději bych jej vynechal. U starých a levných aut osobněš preferuji benzin, japonci jsou spolehliví, ale hrozně hnijí, takže obvykle připadá v úvahu Fiat nebo PSA.
    Co se týká zmíněných: Brava má menší kufr, ale dělala se i 1.2, která jezdí za pět litrů a ručení stojí 5,50. Marea -asi kombík doporučuji 1.6 16v, 1.8 už dost žere (9-10 litrů) a rozvody na dvoulitru jsou peklo. Navíc 2.0 má elektroniku Bosch, a to je kapitola sama pro sebe... (1.6 je na starým Marelli čtyřkový řady, 1.8 má Hitachi - s ničím z toho problémy nejsou, a to ani když se do toho opakovaně leze). Luxusnější Marea se jmenuje Lancia Dedra (luxusnější Brava Lancia Delta, ale má ještě menší kufr než Brava), ale ta se přestala vyrábět 1998, takže jsou starší, zato mají lepší sedadla a jsou celkově líp udělaný. Nikdy se tu neprodávaly, takže při dovozu je potřeba typový schválení pro TP. Dnešní Marea od VW se jmenuje Škoda Rapid....
    Palio SW je určený pro rozvojový země, takže pro silnice ČR je fajn v tom, že má podvozek dělaný pro jámy a není tak tvrdý jako evropský Bravo/Brava/Marea, daní za což je vysoká světlost a velké náklony karoserie, takže jízdní vlastnosti nic moc. Spolehlivost OK.
    Zvážil bych i třeba Primeru, Mazdu 323, Xsaru bez hydropneumatiky a v obyč. benzinu, Peugeot 306 a další. Felicii bych nedoporučoval, je to papír a jsou všechny rozklížený, navíc tříložiskový motory jsou pro ostudu nebo k vzteku.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2013 14:28:18     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Italové
    Díky.

    K palivu - nic jinýho než benzín nepřipadá v úvahu, bude s ním nejmíň problémů.

    Vzhledem k tomu, že to auto za rok najede opravdu málo km a bude s tím jezdit začátečník, tak bude úplně jedno, jestli bude motor slabý (Brava 1.2) nebo žravý (Marea 1.8). Spotřeba nebo výkon není priorita. To je cena auta, aby to nerezlo a vydrželo to aspoň 5 let.

    Viděl jsem fotky nějakýho Punta, který mělo rezavý prahy i podlahu a muselo by se hned po koupi vyvařit.

    Motor by měl mít před sebou aspoň pár let života a nežrat litr oleje na 100km. Měl jsem nabídku na Opel Astra F, 1.6/16V, ale žral olej a konkrétně tyhle astří motory (16V) prej žerou olej dost. Obával jsem se, že ho tam současný majitel nedolejval dost často, a taky chtěl víc peněz, než bych dal za tak starej werk, takže jsme se nedohodli.

    Osobně bych se radši vyhnul francouzům i když měli jsme v rodině Citroen ZX a potom Xsaru (obě v benzínu) a pokud vím, jezdilo to a žádné fatální problémy nebyly. Ale taky jsme měli v rodině Peugeot 307 HDI a ten ze začal srát opravdu dost a šel rychle z domu.

     
    Komentář ze dne: 11.04.2013 09:34:08     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Italové
    Podotázka k fiatům: elektrospotřebiče na pátých dveřích (vyhřívání skla, stěrač, různá světla) se dneska vedou kabelovým svazkem a gumovou průchodkou u pantů. Ale starší fiaty to mají konektorem (konektory), jako je to vidět zde:

    www.fiatbravoklub.com/fiat/diskuze/pictures/pict_20080630_215006.jpg

    Což se mi moc nelíbí, měl to totiž i první favorit, jehož jsem byl asi dva roky majitelem. A byl to systém na hovno, protože to blblo, světla na pátých dveřích nesvítily, ale stačilo se opřít o dveře a najednou to šlo. Taky se ten konektor vyhřál a jeho plast trošku roztekl. Pak jsem to předělal na kablík.

    Favorit to měl ale nahoře po stranách, fiaty to mají dole, jak je zámek. Je to spolehlivé? Novější fiaty už tohle řešení opustily:

    www.vybermiauto.cz/data/car_images/212/catalog_1297328991.jpg

    Ale některé i gumovou průchodku i konektor, asi nějaká individuální úprava:

    www.fiatbravaklub.com/fiat/diskuze/pictures/pict_20100707_204637.jpg

     
    Komentář ze dne: 11.04.2013 10:01:56     Reagovat
    Autor: Pat & Mat - Fanda do aut
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Italové
    To už jsou takové detaily. Obojí lze udělat dobře a obojí jde sprasit. Třeba u Tipa je to vedeno kabelem a buď je ten kabel krátký nebo se to tam nějak blbě skládá - zkrátka jednou za X let se některé drátky utrhnou, prodřou, apod. Pokud je to u nějakého modelu vymyšlené blbě, na klubových stránkách o tom bude určitě zmínka včetně návodu na opravu.

     
    Komentář ze dne: 11.04.2013 12:11:47     Reagovat
    Autor: integrale - integrale
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Italové
    Obecně nevím o tom, že by byly nějaké problémy s tím konektorem 5. dveří. To neznamená, že je nikdo nemá, ale neřekl bych, že se jedná o předmět běžných stížností.
    Slabšími články jsou tam páčky na přepínání světel/blinkrů, jednou za čas je potřeba vyměnit ložiska uložení zadních ramen, sem tam se vyskytnou běžné problémy s ventilací nebo elektrikou jako u všeho. Samozřejmě je třeba občas vyměnit běžné spotřební díly jako náplně, brzdové komponenty, přední ramena vydrží 60-100 000 km na 1.6 a asi rok na 2.0 turbo, po cca 10 letech se občas mění zadní šrouby ramen a vzpěry pátých dveří. Klasikou u aut z Itálie jsou termostaty, dělal jsem je na většině aut dovezených z IT (asi 500 Kč a cca 2 hodiny práce). U 1.2 občas houpe volnoběh kvůli škrticí klapce, někdy stačí vyčistit a seřídit. Snad jedinou závadu jako takovou pamatuju výměnu snímače serva (ale auto normálně ungovalo, jen občas ukápl servoolej), stálo to asi 1000 Kč a cca 10 minut práce.
    Nejtragičtějšími díly celé řady jsou kliky, rádia a světla, přičemž světlo nové stojí asi dvojku a k rádiím se prodává i přední čelo, aby tam šlo šoupnout nějaký lidský.
    Sedadla nejsou na dálky nic moc, volant je poměrně nízko a blízko u palubovky, není nastavitelný v podélné ose. Podvozek je docela tvrdý, ale životnost podv. dílů tím není u 1.2 nebo 1.6 nijak zásadně ovlivněna. Paradoxně je ten podvozek stabilnější a přitom agilnější než Octavia II. Proti OIi 1.6 to taky líp brzdí a Marea 1.6 16v je i motoricky svižnější, hlavně odspoda při nižší spotřebě (což dělají hlavně emisní normy). Při přejezdu nerovností jsou slyšitelné z celého interiéru různé tlumené a tupé plastové zvuky. S 1.2 je při zapnuté klimě třeba trochu víc plynovat při rozjezdu. Řazení je volnější než v OII, ale zase líp ty kvalty docvaknou a páka je delší, blíž u volantu, takže se řadí líp. Standardní audio je většinou shit.

     
    Komentář ze dne: 11.04.2013 12:45:42     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Italové
    OK, kdyby jedinej problém na autě měl bejt ten konektor, dalo by se s tím žít. Ostatně když jsem dělal hotfix na favoritu, na bravě to zvládnu taky.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2013 13:55:43     Reagovat
    Autor: integrale - integrale
    Titulek:Re: Re: Re: Italové
    Polo asi proč ne, ale do 20 000 Kč bych čekal nějakou past. Obecná cena těchto aut je hodně v rozporu s jejich hodnotou. Escort má hodně problémů a hlavně hnije, takže raději bych jej vynechal. U starých a levných aut osobněš preferuji benzin, japonci jsou spolehliví, ale hrozně hnijí, takže obvykle připadá v úvahu Fiat nebo PSA.
    Co se týká zmíněných: Brava má menší kufr, ale dělala se i 1.2, která jezdí za pět litrů a ručení stojí 5,50. Marea -asi kombík doporučuji 1.6 16v, 1.8 už dost žere (9-10 litrů) a rozvody na dvoulitru jsou peklo. Navíc 2.0 má elektroniku Bosch, a to je kapitola sama pro sebe... (1.6 je na starým Marelli čtyřkový řady, 1.8 má Hitachi - s ničím z toho problémy nejsou, a to ani když se do toho opakovaně leze). Luxusnější Marea se jmenuje Lancia Dedra (luxusnější Brava Lancia Delta, ale má ještě menší kufr než Brava), ale ta se přestala vyrábět 1998, takže jsou starší, zato mají lepší sedadla a jsou celkově líp udělaný. Nikdy se tu neprodávaly, takže při dovozu je potřeba typový schválení pro TP. Dnešní Marea od VW se jmenuje Škoda Rapid....
    Palio SW je určený pro rozvojový země, takže pro silnice ČR je fajn v tom, že má podvozek dělaný pro jámy a není tak tvrdý jako evropský Bravo/Brava/Marea, daní za což je vysoká světlost a velké náklony karoserie, takže jízdní vlastnosti nic moc. Spolehlivost OK.
    Zvážil bych i třeba Primeru, Mazdu 323, Xsaru bez hydropneumatiky a v obyč. benzinu, Peugeot 306 a další. Felicii bych nedoporučoval, je to papír a jsou všechny rozklížený, navíc tříložiskový motory jsou pro ostudu nebo k vzteku.

     
    Komentář ze dne: 11.04.2013 12:25:56     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Italové
    Náhodou mne zaujala Lancia Lybra Protecta. Jak se vyskytují v Itálii? Podle toho co jsem zaslechl se jedná o pancéřované auto v nenápadném balení..... známý co obchoduje v Bulharsku o ní uvažuje ale klasický "pancéřák" mu připadá už moc nápadný....

    Komentář ze dne: 10.04.2013 15:23:38     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:pěkná, pěkná
    Škoda, že když jsem před pár lety kupoval stejně starou V40, nevěděl jsem o této Lancii. Jedna stojí u nás před barákem a líbí se mi i dnes. V té době jsem zvažoval koupi Fiatu Marea a ačkoliv jsem s V40 docela spokojen, tahle Lancia by mi vůbec nevadila.

    Komentář ze dne: 12.04.2013 10:35:26     Reagovat
    Autor: mibfox - mibfox
    Titulek:Diky
    Clanku davam za jedna!
    Ne kvuli typu recenzovaneho vozu, jelikoz si o italech myslim jen to nejhorsi, ale za zpusob a styl, jak byl clanek napsan.
    Pusobi to uprimnym dojmem, nenasilne a hlavne dost informativne.
    Autor se celkem drzel stran pomluv ostatnich vozu, coz u vychvalovani "sveho" itala lidmi nevidam casto. Zajimave je, ze kdyz nekdo recenzuje svoje bmw, nebo jiny vuz neni v clanku o jinych vozech ani zminka, coz jen potvrzuje muj obecny dojem, ze majitele italu a francouzu jsou proste jiny typ lidi (asi sebevedomi nebo co).
    Majiteli Lancie preji mnoho stastne ujetych km, ostatne jako kazdemu kdo zde recenzoval svuj vuz, chvalim ho za zodpovedny pristup k veci a svym zpusobem chapu jeho volbu vozu, nebot je logicka v pomeru rozpocet/vykon.
    Dekuji za recenzi a rad si od autora prectu nejakou dalsi, bude-li k mani.
    Hezky den.

    Komentář ze dne: 06.05.2013 14:45:57     Reagovat
    Autor: brudrabrudra - Neregistrovaný
    Titulek:souhlas
    Taky jsem šťastným majitelem Lybry. Model 1,9 JTD z roku 2005. Takže poslední model s "vychytanými mouchami". A s článkem lze jen souhlasit. Motoricky bez problémů. Každé auto má nějaké slabší místo- tady to je ta přední náprava - ramena, stabilizátory. To prostě časem začne bouchat. Ale mám najeto 165000 a jsou tam pořád původní ramena i stabilizátory, takže bouchání je už docela na místě. Nerezne to, kvalitní materiály (alcantara je víceméně italská specialita), velmi bohatá výbava, bezpečnostní prvky. Jde o to, že lidi LAncie obecně moc neznají - značka se tu začala oficiálně prodávat prakticky před pár lety. A Lancia byla vždycky v kategorii luxusních vozů, takže svezení je velmi příjemné.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.