D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Dopravní debata
    (ze dne 13.02.2011, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 13.02.2011 20:58:30     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Debata
    Stejne jako jsem vzdycky fandil Tomovi, protoze Jerry je jen zakernej hajzlik se sympatickym ksichtikem, v tehle debate mi byl rozhodne milejsi Hvizdal nez Vopican, kterej mel asi bejt jako zastupce techletech "normalnich lidi".
    A sparta napul tipnuta me vylozene potesila. :-)

     
    Komentář ze dne: 14.02.2011 10:44:38     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Debata
    Mně taky, protože mi bylo jasné, že měl úlohu kreténa, a tedy musel své názory odůvodňovat kreténsky. U Vopčana mi vadilo obhajování pomalé jízdy nízkou spotřebou, jakoby český národní sport měl výjimku a nebyl sobectvím.

     
    Komentář ze dne: 14.02.2011 11:10:59     Reagovat
    Autor: Kozousch - Kozousch
    Titulek:Re: Re: Debata
    Pokud jsem to pochopil špatně, tak se předem omlouvám, ale vy považujete toho, kdo jede 110km/h kvůli nízké spotřebě a občas předjede náklaďák za sobce, kdežto toho, co na spotřebu kašle, za nesobce?

     
    Komentář ze dne: 14.02.2011 11:15:15     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Re: Re: Debata
    ... kdo jede 110km/h kvůli nízké spotřebě a zdržuje ty za sebou ano. Je to asi totéž, jako kdybych se ve frontě vykecával s pokladní, v níž jsem nalezl zalíbení a z níž chci vymámit telefonní číslo, zatímco na lidi ve frotně za mnou bych házel bobana. V obou případech jde o stoprocentní prosazení všech svých potřeb, tužeb a vrtochů bez ohledu na ostatní. A to je sobecké. Neříkám dobré / špatné nebo správné / nesprávné, protože to je subjektivní hodnocení, ale sobecké to je.

     
    Komentář ze dne: 14.02.2011 14:30:51     Reagovat
    Autor: Kozousch - Kozousch
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Debata
    Já jsem se domníval, že probíráme to, co padlo v článku:
    "...když mě na dálnici občas někdo zdržuje tím, že reálnou stodesetikilometrovou rychlostí PŘEDJÍŽDÍ kamión, který jede devadesátkou..."
    Toto já chápu jako něco zcela jiného, než zdržování kontinuální bezdůvodně pomalou jízdou v levém pruhu dálnice. Z pohledu rychlejšího řidiče vidím při tomto způsobu předjíždění jako problém dvě situace:
    1) ten, co jede 110km/h, mi udělá na začátku předjíždění myšku do levého pruhu
    2) ten, co jede 110km/h, po předjetí kamiónu jede v levém pruhu nesmyslně dlouho

    Naopak by mi připadalo sobecké nutit někoho, kdo chce jet 110km/h, aby jel 130km/h, protože nikdo není povinen pohybovat se jen a pouze maximální povolenou rychlostí nebo předjížděl jen a pouze maximální povolenou rychlostí.

     
    Komentář ze dne: 14.02.2011 14:47:49     Reagovat
    Autor: DDK - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Debata
    Řekl bych, že jízda mírně nižší rychlostí než povolený dálniční limit za účelem snížení spotřeby není ani tak národní sport, jako spíš skutečnost daná kromě aktuálních tuzemských cen benzínu a nafty hlavně celkovou životní úrovní. A hádám, že za ní tatík ve felicii až tak nemůže (když si odpustíme směšné blábolení o tom, kdo koho volil, copak to se tu po několikerém přelití moci nějak výrazně projevilo?). Dalo by se podotknout, že onen tatík může za svojí životní úroveň, ale v současných podmínkách by pro úplné odbourání sledování spotřeby na dálnicích všichni museli mít služební auta, tam se na nějaký ten litřík nekouká, případně by každý musel být manažer, právník, nebo starosta městské části, jenže kdo by pak třeba upekl housky? Přiznám se, že si sem tam housku dám, takže přežiju těch pár vteřin časové ztráty, kdy zpomalím za někým, kdo zrovna předjíždí náklaďák nižší rychlostí, než bych jel já, pokud bych měl před sebou volno. Kromě toho i v takovém Německu vídám spoustu řidičů, kteří na dálnici jedou kolem té stodesítky a když předjíždějí kamión, nikdo z těch za nimi se z toho nezblázní, pak na to prostě zase šlápnou.
    Samozřejmě, že ve zdržování ostatních kvůli nižší spotřebě je jistá míra sobectví. Jistá míra sobectví je ale také v tom, když požaduji po ostatních řidičích na dálnici takové chování, abych si já mohl v levém pruhu jet neustále sto třicet nebo víc. Rozumní lidé se ovšem dokážou domluvit, učinit kompromis. Já nebudu na toho pomalejšího pána přede mnou blikat, troubit, lepit se mu na kufr, či jinak se chovat jako debil a on na oplátku, pokud má po předjetí kamionu v pravém pruhu dost místa pro pohodlné zařazení, nebude dál zbytečně zdržovat v levém, či jinak se chovat jako debil.

     
    Komentář ze dne: 14.02.2011 15:02:09     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Předem uznávám, že můj názor může být podmíněn tím, že sytý hladovému nevěří, ale fakt moc neberu potřebu ušetřit doslova pár desetikorun při jízdě po dálnici. Lidé koukající na každou desetikorunu si totiž těžko mohou dovolit dálniční známku, o autu samotném nemluvě. Tady prostě soucit necítím, neboť kdo má na jízdu po dálnici, musí mít i na benzín. Já taky nechodím do restaurací s bagetou v ruce, abych ušetřil na jídle.

    S poslední větou souhlasím, až na to, že (za)blikání a (za)troubení nepovažuji a priori za špatné chování. Jde o upozornění, o kontakt. Že si mnohé české Pepiczky tyto signály zcela nesmyslně vykládají jako akt agrese, mi žíly netrhá.

     
    Komentář ze dne: 14.02.2011 15:18:19     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Tak ono se da po dalnici jezdit i nacerno bez znamky... Navic budu-li jezdit po dalnici kazdy den, pak je to 3.30 Kc denne, coz neni tak moc...

     
    Komentář ze dne: 14.02.2011 15:32:49     Reagovat
    Autor: Kozousch - Kozousch
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Každý není takový tvrďák, aby jezdil bez známky. 3.30 Kč denně za známku opravdu není moc. Ale chápu, že se najdou lidi, kteří dojíždějí denně do práce soukromým autem, a pro které je úspora třeba 3 litrů / 100 Kč denně / 2000 Kč měsíčně motivací k úsporné jízdě.

     
    Komentář ze dne: 14.02.2011 16:03:45     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Na to nemusíš být tvrďák, na to stačí být zapomnětlivý. Bohužel.

     
    Komentář ze dne: 14.02.2011 16:09:06     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Ono při dojíždění do práce by to bylo 4,74 Kč / den - rok 2011 má jen 253 pracovních dnů ;-) Ale nesměl bys mít ani jeden den dovolenou nebo bejt marod...

    Když by potenciální šetřílek chtěl opravdu ušetřit, tak si tu známku stejně koupí, protože při denním dojíždění má poměrně velkou šanci, že to přistihnou policajti a pak by šla veškerá úspora vniveč.

    Ovšem když ti ten drzej Němec schovává po bytě věci, tak ti lehce schová i tu známku, to je jasný ;)

     
    Komentář ze dne: 14.02.2011 16:24:51     Reagovat
    Autor: Pavel - Pavel
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Jezdívám po dálnici, když je klid právě těch 110 nebo 120 km/h, ale důvodem je to, že v té rychlosti neslyším motor a je klid. Co by to udělalo s úsporou netuším, protože mi to stejně žere v průměru 14l/100 km, takže úspora mi přijde zcela zanedbatelná a pravděpodobně ani není.

    Na druhou stranu je mi úplně egal, jak kdo jede na dálnici rychle. Rychlým uhnu nebo se chvíli přizpůsobím a pomalí mě nerozběsní k nepříčetnosti. Dám nohu z plynu a chvilku počkám.

     
    Komentář ze dne: 15.02.2011 11:55:46     Reagovat
    Autor: spc - spcxxx
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Ist tak o 10 menej nez povolene je hlavne velmi POHODLNE...
    V srbsku som napriklad iduc 110 (povolene 120) za cca 300km pohladkal brzdu len vynimocne

    -nakladaky nesli zas o tolko pomalsie, aby som ich s prehladom nestihol predbehnut
    -`zavodnici` nesli o tolko rychlejsie, aby im posobilo realne problemy moje premiestnenie do laveho pri predbiehani

    proste len setnut TEMPOMAT a tocit volantom :o)

     
    Komentář ze dne: 15.02.2011 13:59:29     Reagovat
    Autor: klak - klak
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Jízda při které se "nic neděje" může být velmi únavná.

    S jízdou 10 pod limit můžete někde narazit. V Srbsku možná ne, ale myslím že třeba v Itálii ano.

     
    Komentář ze dne: 15.02.2011 14:49:00     Reagovat
    Autor: Krobach - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Pokud se dobře pamatuji, je bezdůvodně pomalá jízda přestupkem v Německu, nemyslím si ale, že by tam poklidně jedoucí řidiči nesměli předjíždět kamióny na dálnici, navíc se nějakých deset kilometrů pod limit těžko odměří tam, kde ten limit jaksi není...
    A v ostatních zemích, které limit mají, je další věc, že některá slabší nebo starší auta, zvlášť při plném obsazení, nejsou schopná například do kopce rychlost na úrovni limitu vůbec udržet, ale pořád jedou třeba o dvacet kilometrů rychleji než náklaďáky, tak proč by je nemohly předjíždět? Obecně bych řekl, že bezdůvodně pomalou jízdou je myšleno něco jiného, než předjíždění kamiónu s plynovým pedálem nad podlahou, ale spíš skutečně bezohledné zdržování aut za sebou i ve chvíli, kdy je možné se bez prudkého manévrování a brzdění zařadit do pravého pruhu. Samozřejmě však okamžité posouzení záleží na policistech, což nemusí vždy zaručovat rozumný výsledek.

     
    Komentář ze dne: 15.02.2011 14:53:25     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Zní to jako zbytečné slovíčkaření, ale cítím potřebu upozornit na to, že poklidná jízda a pomalá jízda nejsou a priori totéž.

     
    Komentář ze dne: 16.02.2011 09:29:02     Reagovat
    Autor: Kozousch - Kozousch
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    To máte samozřejmě pravdu. Předpokládám, že poklidnou jízdou máte na mysli spíš "svižný a předvídavý" styl jízdy, kdy řidič akceleruje a brzdí "rozumně" a plynule, neřeže zatáčky, předjíždí jen na delších rovných a přehledných úsecích, kde nemusí dělat myšky pod plným plynem atd., ale současně jede blízko rychlostním limitům - ať už povoleným a/nebo odpovídajícím stavu a povaze vozovky.

    Ale je potřeba přihlédnout k vozu a řidiči. Zatímco 110 km/h na dálnici nebo 75 km/h na okresce může být v moderním autě považováno za pomalou jízdu, tak ve Škodě 105 to může být řádný hardcore.

     
    Komentář ze dne: 16.02.2011 15:31:54     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    To mate z vlastni zkusenosti, nebo jenom plkate?

     
    Komentář ze dne: 16.02.2011 15:53:11     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    eee... ja s nim prosim souhlasim a to na zaklade vlastni zkusenosti. jednou jsem absolvoval stejnou trasu v octavii O1 a v zapeti v klasickem hundertovi (Skoda 100L). A s hundertem jsem v prvni zatacce malem vyletel ze silnice - bylo potreba jet vyrazne pomaleji, pri stejnem pocasi a zadnem provozu.

     
    Komentář ze dne: 16.02.2011 16:53:24     Reagovat
    Autor: Kozousch - Kozousch
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Já bych rád bych odpověděl, jenže netuším, zda pan root tak zásadně nesouhlasí s mým pokusem o definici "svižného a předvídavého" stylu jízdy, nebo zda nevěří, že jsem takového jízdního stylu schopen, a nebo zda nevěří, že jsem někdy řídil automobil Škoda 105.

     
    Komentář ze dne: 16.02.2011 18:23:30     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Nesouhlasi s tou schade 105, protoze co si vzpomina, tak adrenalin to byl az od nejakych 130 km/h, vcelku nezavisle na vozovce. V zatackach se s tim dalo jezdit podobne rychle, jako s dnesnimi auty nebo driftovat...

     
    Komentář ze dne: 16.02.2011 18:48:04     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Když to bylo nové a nebyla to užovka (a bylo to patřičně motorově posílené), tak na rovné dálnici začínal adrenalin tak při 150 (víc už to jelo jen z kopce:)).

     
    Komentář ze dne: 16.02.2011 20:23:50     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    105/120 jsem nikdy neridil, ale ze by to bylo o tolik lepsi nez ten hundert me udivuje. favorit to uz jo, s tim jsem taky jel.

     
    Komentář ze dne: 17.02.2011 09:11:11     Reagovat
    Autor: Kozousch - Kozousch
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Já mám na stopětku trošku jiné vzpomínky - ale hlavně - pokud je i pro vás ve Škodě 105 adrenalin rychlost nad 130km/h, tak naprosto chápu, že běžný řidič nepovažuje rychlost těsně pod hranicí adrenalinové rychlosti za vhodnou běžnou cestovní rychlost.

    Škodu 105/120 jsem naštěstí nikdy nevlastnil, ale něco jsem najezdil s půjčenými "užovkami" i "eMky". Vlastnil jsem Škodu 110L a jízdní vlastnosti se mi zdály zhruba stejně mizerné - i když eMko v dobrém stavu o něco lepší bylo - to je fakt. Ale rozhodně bych jeho jízdní vlastnosti zejména ve vyšších rychlostech neoznačil za "jisté". Pak jsem měl Ladu 1500, což byl podobný "plaváček". Následoval Favorit s mírně upraveným podvozkem a motorem (tovární úprava "Sprint 75") a to už byla jiná káva, ale rozhodně jsem tam při stotřicítce necítil tu jistotu a samozřejmost současných automobilů.

    Lada 1500 i Škoda Favorit jsou samozřejmě schopné udržovat na dálnici reálných 130km/h naprosto bez potíží a Škoda 105/120 s obtížemi asi taky, ale v těchto vozech mi při stotřicítce nebyl příjemný hluk a nejisté jízdní vlastnosti, takže pokud jsem měl možnost vyjet o něco dřív, tak jsem to udělal, jel pomaleji a občas zdržoval své rychlejší spoluobčany při předjíždění kamiónů. Mimo dálnice jsem předpokládám nechtěně zdržoval jen a pouze ty, kteří jeli výrazně přes povolené rychlostní limity, a zejména ve Favoritu a v technických úsecích mě moc aut nepředjíždělo. Ale naprosto chápu zejména starší řidiče starších méně výkonných vozů, že se na silnicích, kde se střídají zatáčky a kratší rovné úseky, nepokoušejí na několikasetmetrových rovinkách akcelerovat na povolených 90km/h.

     
    Komentář ze dne: 17.02.2011 09:33:07     Reagovat
    Autor: Kozousch - Kozousch
    Titulek:Zdržování
    A ještě z jiného soudku - tak jako někdo považuje za zdržování, když někdo jiný jede nižší rychlostí než maximální povolenou, protože mu to připadá bezpečnější nebo z nějakého jiného důvodu vhodnější, tak já považuji za zdržování to, když se někdo jiný šourá v zimě na letních gumách rychlostí několikanásobně nižší, než se lze bezpečně pohybovat na slušných zimních gumách (Barum a Matador považuji za sprostá slova). Pocházím totiž z oblasti, kde jsou zimní gumy a schopnost "normální" jízdy po sněhu nebo břečce naprostou samozřejmostí. Když k nám přijedou v zimě "Pražáci" (čtěte kdokoli z nížiny), nebo já musím v zimě do Prahy, tak si připadám jak ve špatné komedii.

     
    Komentář ze dne: 16.02.2011 15:04:06     Reagovat
    Autor: DDK - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Souhlasím, že poklidná a pomalá jízda není vždy to samé. Dovolil bych si odhadovat, že pan Krobach měl v souvislostech svého příspěvku zřejmě na mysli jízdu rychlostí mírně vyšší než se pohybují kamióny, možná zrovna kolem té stodesítky.

    Zkusím vymyslet příklad z německé dálnice: Důchodce Karl jede ve své staré astře do města nakoupit, na tachometru má sto dvacet a zrovna v mírné levotočivé zatáčce předjíždí řadu čtyř kamionů. Za okamžik ho dojede obchodní zástupce Helmut, spěchá na schůzku se zákazníkem, z naftového mondea dostane asi dvoustovku, teď ale musí zpomalit kvůli Karlovi. Za fordem přibržďuje šofér ředitele Hanse s těžkým S-Klasse, ani on v tu chvíli nemůže jet omezovačem diktovaných 250. A s celou trojicí srovná rychlost i princ Adalbert von Scheisse und Arschloch ve své 911 turbo, ten sice nikam nespěchá, dohodnutá golfová partie mu začíná až za hodinu, ale stejně svištěl na hranici třístovky, protože princové a Porsche na omezovače nevěří, na čemž zase není nic tak špatného. Co se stane, až Karl kamiony předjede? Uhne Helmutovi, ten se zařadí před něj, oba je předjede ředitelský mercedes a ten zase uhne princátku. Přestože rozdíl mezí rychlostí důchodce a aristokrata byl skoro dvě stě kilometrů, všechno proběhlo v klidu.

    A teď příklad z dálnice české. Maruška veze svoje dvě školní děti, na které je teď zrovna sama, z Prahy, kde pracuje jako úřednice v pojišťovně, na prázdniny k rodičům, třeba někam k Olomouci. Zrovna ve své starší fábii předjíždí stodesetikilometrovou rychlostí dva kamióny, metr za zadním nárazníkem jí tlačí referent Lojza v oktávce, kterému se na kufr lepí majitel dvou putyk s hracími automaty Béďa se svojí x pětkou. Když Maruška náklaďáky předjede a zařadí se před ně, nezapomene se Lojza pořádně podívat, co za krávu ho to zdržovalo a pak sešlápne plyn až podlaze, aby předjel ještě dodávku padesát metrů před sebou, než uhne Béďovi, který mu už mezitím místo obvyklých Friedrich Engels Eyes začal svítit dálkovými do zrcátek...

    K dalším argumentům pana Sandstorma z jeho předcházejících příspěvků bych poznamenal, že hodnota dálniční známky není vzhledem k ročním nákladům na benzín a servis zase tak významná položka. Čímž nemyslím, že bych nějak souhlasil se zvyšováním dálničních poplatků, za naše dálnice je současná cena víc než odpovídající. Přirovnání jízdy mírně nižší rychlostí než nejvyšší povolená k donášce vlastní bagety do restaurace podle mne také není na místě, více by se hodilo - dát si místo bifteku třeba obyčejný řízek. Maruška totiž ví, že je rozdíl, jestli její auto ve stodesítce spotřebuje šest litrů nebo devět ve sto třiceti, sice budou u babičky a dědy o necelou půlhodinu později, ale takhle jí cesta tam i zpátky vyjde o šest stovek levněji, no a za to už se někde cestou můžou s děckama docela dobře najíst. To zase k argumentu o ušetření pár desetikorun. Jinak nic ve zlém, jen mě zvláště na této stránce trochu překvapuje opovrhování těmi, kdo praktikují jiný způsob jízdy než takový, ze kterého plynou státu podstatně větší příjmy na spotřební dani.

     
    Komentář ze dne: 16.02.2011 15:10:31     Reagovat
    Autor: CNNPRG - CNN
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Pokud chce šetřit tak ať jede po okresce 70-90 a zbytečně se nepoflakuje na silnici, která je určená k tomu, že se tam jezdí rychle.

     
    Komentář ze dne: 16.02.2011 15:34:40     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Jenze okreska vede pres vesnice, musi se tam brzdit a zase zrychlovat, jsou tam velke kopce, prudkce zatacky, vesnice. Tam nic neusetri... Jako nejlepsi se z hlediska uspor ukazuje roboticka ruka, ktera se vysune zpod auta a chyti se navesu kamionu za zadni naraznik. Ridic pak zaradi paty ci sesty rychlostni stupen, da nohu z plynu a jede se. Dobre je, kdyz ta ruka disponuje i prevodem od snimacu jejiho pootoceni na volant, pak neni treba ani korigovat smer jizdy... :-)

     
    Komentář ze dne: 17.02.2011 01:02:02     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    No a spolu s hybridnim pohonem by se dala takto dobijet baterka, na kterou by auto dojelo domu. Pripadne by se takto roztacel giganticky setrvacnik, aby to bylo akcnejsi. Jedina potiz by byla se zatacenim, kdyby si auto s sebou tahlo osmimetrakovy setrvacnikovy gyroskop. O patrovem motocyklu na setrvacnik ani nemluve :-)

     
    Komentář ze dne: 17.02.2011 02:47:44     Reagovat
    Autor: poustva - poustva
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Vznaset k tomuto commentu ichtilni pripominky je jistě ichtylita^2, ale nemohu si odpustit: kineticka energie setvacniku je umerna hmotnosti, ale take kvadratu otacek, takze nez delat giganticky setrvak, je lepe jit cestou zvysovani otacek. Hustota energie soucasnych setrvacniku je mezi bateriemi a supekondenzatory, tedy zadna traga. Moznost zataceni resi volba osy (svisle). Co udela s okolim pri nehode uvolneny setrvacnik lepe nemyslet, ale horsi nez zkratovana baterka/SC/horici nadrz to asi nebude.

     
    Komentář ze dne: 16.02.2011 15:39:51     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    To může jet po dálnici v pravým, tam přece jezděj náklaďáky 70-90. A je to úspornější než na okresce.

     
    Komentář ze dne: 16.02.2011 16:01:36     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Tak.

     
    Komentář ze dne: 16.02.2011 15:58:57     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Každý je schopen odůvodnit své jednání až na krev dokazovat, že má na své jednání nezadatelné právo. To je v pořádku. Slimejšům se ekonomicky vyplatí zdržovat, tudíž někoho může napadnout přidat světelnou terapii do jejich položky nákladů, aby jejich rozvahu poupravil ve svůj prospěch. Není-li nikdo ochoten ustoupit ani o píď, nezbývá než se přetlačovat. (To je ode mne suché konstatování, radost z toho nemám.)

    Já kvůli oné imaginární Marušce zpomalím až o 90 kmh. To ta kráva nemůže o 30 kmh přidat, abychom se potkali +/- "na půl cesty"? To už na tu dálnici rovnou můžeme pustit cyklisty a skejťáky ...

     
    Komentář ze dne: 19.02.2011 08:31:54     Reagovat
    Autor: trent - hjirka
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Jenže mizi vámi je rozdíl, že Maruška jede 20km pod limitm, kdežto vy jedete 70 nad limitem. Jestli vám připadá vynucovat si po někom(kdo tak činit nechce) aby překračoval povolený limit,tak jste prostě sobec. A přestě tak budete své jednání a názory hájit až na krev. Jen chci zdůraznit, že se nebavím o limitech, spíš je třeba brát v potaz fakt, že někteří řidiči prostě nechtejí jezdit za hranicí povoleného limitu a mají na to svaté právo. Ona historka o Karlovi, Helmutovi princoi a Marušce ale přesně sedí. To co je v cizině normání, zde nikdo nechápe a prostě si tu rychlost vynucuje. Je zvláštní, že reagujete zrovna na Marušku, ale na Karla ne.

     
    Komentář ze dne: 17.02.2011 09:51:11     Reagovat
    Autor: vltava - vltava
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Pokud Maruška na 130 zrychlí jenom na to předjíždění, tak jí to průměrnou spotřebu nijak neovlivní. Musela by ale podřadit, aby to zrychlení bylo zrychlením.

     
    Komentář ze dne: 17.02.2011 09:57:48     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    No to teda ovlivní. Samo že když během 100 km po dálnici pojede celou dobu 90 a zrychlí jednou na 130 kvůli předjetí kamionu a pak zase zpomalí na 90, tak se to na výsledku moc neprojeví, ale když bude zrychlovat co chvíli, tak už to pozná.

     
    Komentář ze dne: 17.02.2011 09:58:57     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Lze tedy její jednání označit za sobecké?

     
    Komentář ze dne: 17.02.2011 10:04:05     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    No když už jsi se zeptal, jednání všech tří se dá označit za sobecké - Maruška jede jen 110 (i když jestli zrychlila z obvyklých 90? třeba je 110 její maximální cestovní rychlost, na kterou se cejtí) a Lojza i Béďa se sobecky lepí na auto před sebou a ještě si sobecky přísvítěj dálkovejma.

     
    Komentář ze dne: 17.02.2011 14:13:49     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Úmyslné lepení se je vždy velice hloupé. Někdy k tomu ale bohužel dojde v případě, kdy slimejš přejede do levého pruhu, aniž by vzal v úvahu, kdo tam zrovna jakou rychlostí jede. (Od toho koneckonců to dodržování bezpečné vzdálenosti je, bez ohledu na předpisy.)

     
    Komentář ze dne: 17.02.2011 13:27:56     Reagovat
    Autor: DDK - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Její jednání samozřejmě za sobecké označit lze. Podobně jako jednání někoho, kdo si, byť jen blikáním a troubením vynucuje na řidiči před sebou možnost rychlejší jízdy. Maruška ovšem není úplně imaginární bytost, jen jméno a cíl cesty byly mírně změněny. Taktéž není úplně sobecká, jestli si to dobře pamatuji, říkala, že se snaží zbytečně nepřekážet v levém pruhu, nevjíždět rychlejším do cesty, už vůbec ne na poslední chvíli a pokud vidí, že při předjíždění kamiónu někoho za sebou vyloženě zdržuje, tak se pokusí i zrychlit, přestože to její slabé fábii z tachometrových 120 na 140 chvíli trvá.

    Spíš jsem chtěl poukázat na postřeh, i když jde možná jen o můj dojem, že zatímco v takovém Německu zůstává Helmut i jeho výsost princ v klidu, když před nimi důchodce předjíždí kamión stodesítkou, tak u nás se Lojzové a Béďové často můžou zbláznit. Mně pomalejší auto před kapotou taky nedělá radost, ale Maruška má stejné právo používat dálnici jako já, protože si koupila známku, dědek Karl v rajchu navíc žádné nesmyslné nálepky ani nepotřebuje.

    Někdy mám pocit, že kdyby u nás byl limit 200, bude někdo stejně považovat toho, kdo předjíždí řadu kamionů stodevadesátkou za slimejše...
    Není lepší být těch pár vteřin nad věcí jako Helmut s princem?

     
    Komentář ze dne: 17.02.2011 13:55:05     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    ... se snaží zbytečně nepřekážet v levém pruhu, nevjíždět rychlejším do cesty, už vůbec ne na poslední chvíli a pokud vidí, že při předjíždění kamiónu někoho za sebou vyloženě zdržuje, tak se pokusí i zrychlit, přestože to její slabé fábii z tachometrových 120 na 140 chvíli trvá ...

    Nic víc po nikom nechci, takže z mého pohledu v pořádku.

     
    Komentář ze dne: 19.02.2011 08:16:10     Reagovat
    Autor: trent - hjirka
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Pro vás je tedy 110km/h pomalá jízda? Co je tedy poklidná?
    Ja zajímavé, že nikde v cizině po mě nikdo nevyžadoval, abych mu přizpůsobil rychlost. Naopak, pokud jsem dojížděl pomalejší vůz a bylo zjevné, že ho budu chtít předjet, tak mě v levém pruhu pouštěli naprosto automaticky i vozy jako BMW7 či A8(u nás, spolu s O I/II TDI symbol suvrenity a velmi rychlé jízdy). Řidiči prostě přibrzdili, blikli, že se mohu zařadit. Po navrácení zpět do pravého pruhu okolo mě jen prosvištěli a zmizeli. Žádný stres, žádné vynucování si nějaké rychlosti. Ovšem do doby, kdy jsem na silnici potkal "odvážného" krajana.
    Jinak netvrdím, že jezdit rychle znamená jezdit nebezpečně. Některé úseky by opravdu snesli vyšší povolenou rychlost, na druhou stranu, proč zde pořád polemizujeme o výši povolené rychlosti(neberu jako příklad nesmyslné 30-ky), když v cizině jsem se s tím nestekal. Byla snížená rychlost na 80? Tak se všichni bez rozdílu zpomalili. Bylo zúžení? všichni jeli předepsanou rychlostí. Ne jako u nás, kdy je před zúžením daná 50-ka a když jedu 60, na kufr se mi lepí skoro věchny auta. Můžete namítat, že to co se děje v cizině je stádnost, ale budete se divit, celkem úspěšně to podporuje plynulou jízdu. A nemusím se bát, kdy se na mě kdo pověsí a bude mě chtít sestřelit světelnými děly, jen proto, že jsem ze 120 nezrychlil na 160 při předjíždění kamionu. Mě sosobně tyto situace nijak zásadně nevyvádějí z míry, ale jsou lidi, které to může dost stresovat(sobecké vynucování si své představy o poklidné jízdě či o předjíždění).

     
    Komentář ze dne: 15.02.2011 19:24:51     Reagovat
    Autor: spc - spcxxx
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Pozor - limit max. rychlosti je uplne nieco ine ako limit minimalnej rychlosti...


     
    Komentář ze dne: 16.02.2011 13:19:04     Reagovat
    Autor: Pavel - Pavel
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Chcete tím říct, že ten kdo nejede přesně maximální povolenou rychlostí, tak má problém?

     
    Komentář ze dne: 16.02.2011 13:27:14     Reagovat
    Autor: Pavel - Pavel
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Stejně tak je i únavná jízda se skupinou poděsů, co si se "stopadesátikoňovými" auty řeší nějaké komplexy z mládí, práce či manželství. Pokud by zmizela tato skupinka lidí a další skupinka se naučila zbytečně nepřekážet, jezdilo by se skvěle.

    Nevadí mi relativně pomalá jízda, ale musí být plynulá. Když není možné se přizpůsobit, je to strašně únavné. Kupodivu je někdy lepší jet pár kilometrů za profíkem v náklaďáku i pomaleji, než rychleji za člověkem, který neví co činí.

     
    Komentář ze dne: 16.02.2011 13:42:43     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Jestli se nepletu, tak 150 hp = cca 110 kW, což má kdejaká lepší škodovka nebo - jak jsem namátkou našel - Ford Focus 2.0 Duratec. To jezdíš v lepším autě za kamiony?

     
    Komentář ze dne: 16.02.2011 15:55:53     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Jízda při které se "nic neděje" může být velmi únavná.


    To tvrdí kde kdo, ale já třeba mám rád dlouhé rovné dálnice. Ručičku tachometru na 145, tempomat, případně CD čko a pokud se nic zláštního neděje, tak kilometry přibývají a únava přichází jen velmi pomalu.

     
    Komentář ze dne: 16.02.2011 16:16:53     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    ... a vzápětí slimejš v pravým dojede kamion až skoro na kontaktní vzdálenost a s nepostřehnutelně krátkým bliknutím nebo rovnou bez něj se bez zvýšení rychlosti nasere před tebe. Pak se začne "něco dít". Na trase Praha - Brno se mi to v průměru stane dvakrát až třikrát, a to si dávám sakra pozor obzvláště na tyto situace. Je-li aspoň trochu vidět, pozor na dlouhé a/nebo šedivé vlasy.

     
    Komentář ze dne: 17.02.2011 08:11:53     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    To se stává, naštěstí

    a) po dálnicích v ČR jezdím relativně málo
    b) na rozdíl od spousty lidí neusínám, když se nic neděje, takže jsem zatím (převážně), neměl pocit, že mě něco "probralo".

     
    Komentář ze dne: 16.02.2011 16:26:27     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Tak tohle ja naopak primo NESNASIM...Takze jedu-li trasu Praha ->Ostrava - parkrat do roka k rodicum - tak zasadne nejedu po D1 pres Brno, ale pekne pres HK (tam jeste po dalnici, ale to je kousek) a pak pres hory :-) Bruntal, Sumperk, a tak :-) Po dalnici jsem to jel jednou, a vetsi nudu jsem nezazil :-))
    A uplne nejkrasnejsi to je pres hory v zime, kdy je kolem vsude zasnezena priroda, lesy...auta tam skoro nejezdi, clovek si muze jet tempem, kterym chce....nadhera :-))

     
    Komentář ze dne: 16.02.2011 16:30:01     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Ale je to riskantní. Já se takhle jednou počátkem července vydal na výlet do Jeseníku přesně touhle trasou. A protože dodržovači v každé obci brzdí víc než je nutné, přičemž od Hradce je tam jedna vesnice za druhou, jel jsem celou cestu v průměru 45 kmh a po dosažení cíle měl málem fousatý děti.

     
    Komentář ze dne: 16.02.2011 16:36:11     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    No, ja mam vypozorovano, ze nejhorsi situace s provozem na silnici byva hned za HK - tam je par vesnic, kde se dodrzuje dosti zasadne, nebot tam neustale nekde merej :-(( , a hlavne potom tak 20km za HK plus minus, okolo Castolovic az tak nejak Tyniste...naopak potom nekde za Vamberkem-Zamberkem uz to zacina byt ok a hlavne se tam prinejhorsim da predjizdet....
    Za svuj zivot jsem tam jel tak 30x rekneme...A obvykle to bylo v pohode, az ten zminovany usek.Ale i kdyby ne - ja pocitam s tim, ze prijedu klidne o hodinu pozdeji, to urcite (pokud teda jsem jel sam, a mohl jet ostre, vyslo me to cca nastejno, ale to jsem povetsinou nedodrzoval nic moc ani pres vesnice, pokud tam jen trosku bylo videt).Ale fakt mi stoji za to prijet o hodinu pozdeji, nez jet celou dobu po dalnici :-)

     
    Komentář ze dne: 16.02.2011 16:46:35     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Já bych si zase rád dálnici užil, protože mám poměrně velké a těžké auto, se kterým nemá smysl blbnout v provozu. Na dálnici bych trochu rád roztáhl křídla a trochu se projel, jenomže to by slepice nesměly křížit letovou dráhu orlů ;o)))

     
    Komentář ze dne: 16.02.2011 20:33:17     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Kdyby jen krizily. Ony se pak kolikrat jako bonus jeste znicehonic odeberou uplne mimo silnici.

     
    Komentář ze dne: 17.02.2011 10:15:40     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Nehledě na to, že ty svině pomalý zaberou vždy všechny pruhy, které jsou momentálně k dispozici. ("Já se nehodlám zdržovat ani chvilku, ale ti za mnou ať si počkají.")

     
    Komentář ze dne: 17.02.2011 08:16:30     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Pokud vám stojí za to, přijet o hodinu později, je cesta výlet a to je něco jiného. Pokud valím do hor, začíná výlet uzamčením auta a odchodem. Do té doby je to technická příprava a tam mám většinou požadavek, aby proběhla v dobrém poměru rychlost/únava.

     
    Komentář ze dne: 16.02.2011 18:25:04     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    Cywe, ty mas deti? Neco mi uniklo?

     
    Komentář ze dne: 16.02.2011 20:00:03     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    To se tak říká, když něco dlouho trvá.

     
    Komentář ze dne: 16.02.2011 20:28:06     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debata
    To prave jeste vic zduraznuje, ze po ceste stihne pocit, vynosit, porodit i zfousatet, ne?
    Kdyz nekomu nadavas do hlemejzdu, taky nemas primarne na mysli, ze by mel dotycny na zadech barak a strasne slintal. Aspon teda doufam.

     
    Komentář ze dne: 14.02.2011 16:29:49     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Debata
    A co vlk a zajíc? Tam jsi fandil komu?

     
    Komentář ze dne: 14.02.2011 16:34:15     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Debata
    No prece zajicovi, ze ano. Ovsem jen do doby, kdy jsem dokazal ocenit, jaka je to frajerina cvanhat 2x zahnutou cigaretu. A k tomu si jeste piskat a bez pouziti nohouch splhat po lane do sesteho patra!

    Komentář ze dne: 13.02.2011 21:06:30     Reagovat
    Autor: Phobeus ( Lukas Medek ) - phobeus
    Titulek:
    Libove jsem se pobavil, dekuju ^^ jinak si myslim, ze ten pan Vpocan asi nebude ale az tak moc zastoupen

     
    Komentář ze dne: 14.02.2011 09:31:10     Reagovat
    Autor: Kozousch - Kozousch
    Titulek:Vopčan není Ovčan
    Je pravda, že procentuální zastoupení Vopčanů není v populaci bohužel moc vysoké - největší část lidstva tvoří Ovčani. Zástupce Ovčanů by ale byl v diskuzi zbytečný, protože Ovčan nemá žádný vlastní názor. Ovčan pouze papouškuje to, co mu bylo implantováno do dutiny lebeční. V tomto diskuzním pořadu by hrál maximálně svojí životní roli kývače, který kývne hlavou a slastně zabečí vždy, když zaslechne názor odpovídající jeho implantátu, nebo zakroutí hlavou a zabečí odmítavě, když zaslechne názor jiný. Pikantní je, že Ovčan je skálopevně přesvědčen, že směr pohybů svojí hlavy ovládá on sám :-(

     
    Komentář ze dne: 14.02.2011 09:36:22     Reagovat
    Autor: Kozousch - Kozousch
    Titulek:Vopčan není Ovčan
    Je pravda, že procentuální zastoupení Vopčanů není v populaci bohužel moc vysoké - největší část lidstva tvoří Ovčani. Zástupce Ovčanů by ale byl v diskuzi zbytečný, protože Ovčan nemá žádný vlastní názor. Ovčan pouze papouškuje to, co mu bylo implantováno do dutiny lebeční. V tomto diskuzním pořadu by hrál maximálně svojí životní roli kývače, který kývne hlavou a slastně zabečí vždy, když zaslechne názor odpovídající jeho implantátu, nebo zakroutí hlavou a zabečí odmítavě, když zaslechne názor jiný. Pikantní je, že Ovčan je skálopevně přesvědčen, že směr pohybů svojí hlavy ovládá on sám :-(

     
    Komentář ze dne: 14.02.2011 10:28:28     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re: Vopčan není Ovčan
    To jako ze Ovcan konfrontuje nove kategorizovane pocitky a poznatky s nejakym paradigmatickym vzorcem, zatimco Neovcan ne?

    Vy jste Neovcan? A jak to delate?

     
    Komentář ze dne: 14.02.2011 10:57:01     Reagovat
    Autor: Kozousch - Kozousch
    Titulek:Re: Re: Vopčan není Ovčan
    Všichni bez rozdílu jsme samozřejmě limitováni tím, k jakým informacím máme přístup. Ovčan je v mém pojetí ten, který považuje za "pravdu" to, co bylo v televizi, protože to bylo v televizi. Podle mě být NeOvčanem znamená snažit se získávat informace i z nezávislých zdrojů, porovnávat je a pokoušet se přijít na to, co asi tak by se mohlo blížit skutečnosti. To samozřejmě neznamená, že NeOvčan není manipulovatelný, nebo že vždycky nalezne tu čistou a univerzální pravdu. Ale může se o to pokusit. Tedy nerezignovat a bezmezně nevěřit všem "oficiálním informacím", které ve skutečnosti nejsou informacemi, nýbrž přímočarými nebo podprahovými rozkazy, které Ovčanovi nařizují, co si má myslet a považovat za vlastní názor.

    Komentář ze dne: 13.02.2011 21:22:57     Reagovat
    Autor: Veet - Neregistrovaný
    Titulek:Super
    Moc dobře jsem se pobavil, úžasné, s tím pendrekem si to budu ještě dlouho představovat

    Komentář ze dne: 13.02.2011 21:59:32     Reagovat
    Autor: jzxr - jzxr
    Titulek:
    bych si skoro myslel že ten článek psal d-f...se opět válím pod stolem:)

    Komentář ze dne: 13.02.2011 21:59:56     Reagovat
    Autor: cover72 - cover72
    Titulek:
    Naprosto dokonalé. Jak vtipné, tak výstižné. Po dlouhé době *bez výhrad* za jedna.

    Komentář ze dne: 13.02.2011 22:23:44     Reagovat
    Autor: Urza - Urza
    Titulek:skvělé
    Skvělé, chlámu se, to bylo neuvěřitelně výstižné a vtipné. Taky jsem si říkal, že je s podivem, že tohle nepsal D-F :o))

    Komentář ze dne: 14.02.2011 09:06:33     Reagovat
    Autor: Kozousch - Kozousch
    Titulek:Kyselá prdel
    Výtečný článek to bezpochyby je, ale já jsem se nezasmál ani jednou, protože strašně moc dokonale vystihuje realitu - a ta veselá rozhodně není. Zkrátka se mi tentokrát nepodařilo zasmát se na svůj vlastní účet. To ale samozřejmě není chyba autora - to je pro něj spíš pochvala ...

    Komentář ze dne: 14.02.2011 09:46:53     Reagovat
    Autor: Integrale - integrale
    Titulek:Dobrý!
    Velmi příjemné čtení, i když asi ne oslnivě originální nebo nějak extra novoty sdělující, ale o to přeci vůbec nešlo.
    Uměl bych si představit takový nějaký portál s takovým příjemných počtením na různá témata...

    Komentář ze dne: 14.02.2011 10:57:51     Reagovat
    Autor: hotovson - hotovson
    Titulek:
    Jedine, co se da na tomto spisku pozitivne hodnotit, jsou nektere vtipne hlasky. Bohuzel.

    Komentář ze dne: 14.02.2011 13:53:20     Reagovat
    Autor: 8-P - osmpé
    Titulek:
    pěkný závěr povedený

    Komentář ze dne: 15.02.2011 13:50:48     Reagovat
    Autor: DND - DND
    Titulek:
    "Když policista řidiče při přestupku přímo přistihne a zastaví, těžko se řidič může na něco vymlouvat."

    Jistě - pokud řidič nebude tvrdit, že se za jízdy se spolujezdcem vyměnili, že...;-)

    Komentář ze dne: 27.02.2011 09:32:22     Reagovat
    Autor: Thufiroza - thufir
    Titulek:
    Parádně napsáno:) Konečně něco k pobavení :D

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.