D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Zkušenost Honda Goldwing GL 1500
    (ze dne 22.05.2011, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 22.05.2011 22:04:25     Reagovat
    Autor: Smety - Smety
    Titulek:
    Jen takový dotaz - opravdu tyto typy sloužily ve Švédsku jako odtahová zařízení (po instalaci bočních koleček) pro auta nebo je to UL?

     
    Komentář ze dne: 23.05.2011 17:43:02     Reagovat
    Autor: Robasco - Robasco
    Titulek:Re:
    Viděl jsem to v podání Japonců :-)

    Komentář ze dne: 22.05.2011 22:20:37     Reagovat
    Autor: Tom - TomElefant750
    Titulek:
    Nezkoumal jsem jestli to je ve Švédsku, ale video třeba tu http://www.youtube.com/watch?v=pFfZrXN5UKA&feature=player_embedded

    Komentář ze dne: 23.05.2011 07:38:40     Reagovat
    Autor: tomk - tomk
    Titulek:Díky za hezký článek
    Málokdo z jezdců GW myslím napíše, že po BMW se všechno vlní :-)

     
    Komentář ze dne: 23.05.2011 17:42:11     Reagovat
    Autor: Robasco - Robasco
    Titulek:Re: Díky za hezký článek
    No bohužel je to tak :-) BMW má podvozek prostě lepší. Ale Golďas to dožene jinýma věcma .... je to takové specifikum :-)

    Komentář ze dne: 23.05.2011 09:14:28     Reagovat
    Autor: osmpé - osmpé
    Titulek:
    dobrej článek ale musím si rýpnout - je to prostě moc velký a neohrabaný, blbě se s tím jezdí po lese :-)

     
    Komentář ze dne: 23.05.2011 16:32:06     Reagovat
    Autor: ud?i - udzi
    Titulek:Re:
    Jasan, je to velký, neohrabaný a patří to na dobrou silnici. Po lese se jezdí na jinejch motorkách, které bych si zase nebral na silnici. Nic takového, jako je univerzální motorka (ani univerzální auto) není, bohužel.
    Autorovi děkuji za zpestření, těch aut je tu přece jen většina.
    Přeju mnoho kilometrů bez odřenin, GW máme v rodině, je to fakt mazlík. Na druhou stranu, ideální je možnost mít další stroj na takové to denní ježdění.

     
    Komentář ze dne: 23.05.2011 17:44:54     Reagovat
    Autor: Robasco - Robasco
    Titulek:Re: Re:
    Přeji totéž ... o zážitky není nouze :-)

     
    Komentář ze dne: 25.05.2011 21:17:33     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re:
    universální motorka že neexisstuje? já si zase myslím, že jo. několik. všechny původně sportovní superbiky: www.sjaaklucassen.nl/

    sám mám podobně používanou ZX-6R (první 636) a slouží už 8 rok. má přes 90.000 km
    imageshack.us/photo/my-images/30/pict0300q.jpg/
    imageshack.us/photo/my-images/202/19112005.jpg/
    imageshack.us/photo/my-images/202/img1696kc.jpg/
    imageshack.us/photo/my-images/687/img4642n.jpg/

     
    Komentář ze dne: 25.05.2011 23:22:08     Reagovat
    Autor: M.K. - M.K.
    Titulek:Re: Re: Re:
    Existuje i neexistuje. Záleží, kolik si schopnej obětovat, resp. jak moc přimhouříš oči. Každá mašina bude v určitých aspektech ztrácet. (Na "krosce" taky můžu jezdit po silnici.)

    Jinak jsem koukal na Tvoje fotky a je mi sympatický, že jezdíš furt a (skoro) všude! I když na rejži :-D :-P Takže přeju suchý cesty!

     
    Komentář ze dne: 26.05.2011 10:11:47     Reagovat
    Autor: Robasco - Robasco
    Titulek:Re: Re: Re:
    Jako .. palec nahoru :-))))

    Komentář ze dne: 23.05.2011 18:03:15     Reagovat
    Autor: abbyroad - abbyroad
    Titulek:1
    Ode mne za 1. Ano, Goldwing je jedna z mála motorek která mne opravdu solovuje. Krásná, vybavená. Nedávno jsem na jedné seděl, měla teda i to zmiňované CB a rádio s CD, a musím říct že je to nádhera. A taky na tom člověk sedí jako člověk a není na tom shrbený jak debil na nějaké silniční mrdce :-) Autorovi fandím a třeba se časem přidám k cechu Golďáků. :-)

    Komentář ze dne: 24.05.2011 01:35:31     Reagovat
    Autor: Jimmyx - Jimmyx
    Titulek:Klopení a zvedání Goldwingu
    Nemám sice osobní zkušenost s Goldwingem, protože jezdím na mnohem menším stroji, ale dle videí na youtube lze i Goldwinga klopit a to víc než by člověk myslel. viz http://www.youtube.com/watch?v=0nrMQ3QwyPo
    Je ale jasné, že to vzhledem k určení stroje nebude běžný styl jízdy.

    Obdobně i těch cca 400kg lze ze silnice zvednout v jednom člověku, ale je na to třeba použít jiný způsob než u běžné motorky, viz. http://www.youtube.com/watch?v=-8Er4FFEQ8I . V případě nějaké havárie to asi z příkopu nebo pole v jednom nepůjde, ale na tvrdém povrchu to podle odkazovaného videa není problém.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2011 12:16:40     Reagovat
    Autor: tomk - tomk
    Titulek:Re: Klopení a zvedání Goldwingu
    Není třeba sjíždět YT, viděli lítat jiskry naživo u Lake Tahoe, ale vemte v úvahu fakt, že Yuki taky klopím - tenhle typ mašiny má prostě stupačky "proklatě nízko".

    Komentář ze dne: 24.05.2011 08:15:11     Reagovat
    Autor: viro - viro
    Titulek:Tak já jsem zatím v nižším levelu
    Užívám si BMW GS. Ovšem jak roky jdou, jsem nakloněn myšlence ne výměny, ale dokoupení nějakého toho "parníku". GW se líbí ženě, já pokukuji spíš po LT aj. Ale vše ukáže čas a klouby. Přeji také spoustu kochacích kilometrů.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2011 12:57:00     Reagovat
    Autor: Robasco - Robasco
    Titulek:Re: Tak já jsem zatím v nižším levelu
    LT je jednoznačně super technika. Já preferoval Golda i kvůli vzhledu a ten je atraktivnější. Jinak nepochybuji o tom, ža LT bude mít třeba lepší podvozek. Celkově by asi bylo zajímavé se na toto téma pobavit s někým, kdo LT má. Přiznám, že teď bych neměnil .. ještě jsem se dostatečně nepokochal :-)))

     
    Komentář ze dne: 24.05.2011 12:58:23     Reagovat
    Autor: Robasco - Robasco
    Titulek:Re: Tak já jsem zatím v nižším levelu
    Jo jo ... proklatě nízko. Navíc můj stroj je vybaven platličkama místo klasických stupaček a ty jsou ještě níž, než právě standartní stupačky :-)

    Komentář ze dne: 25.05.2011 20:54:00     Reagovat
    Autor: Ondra S. - Ondra
    Titulek:Článek byl obsahově chudý!
    Honda Goldwing je speciál motorka, asi nejpohodlnější cestovní mašina, co můžeš mít a pro mnohé stále také nesplněným snem. Tvůj článek je až příliš informačně chudý a povrchní, než aby skutečně poskytl nezasvědceným obrázek jaké to je vlastnit a řídit takový impozantní cestovní koráb jedné stopy.
    1) chybí fotky s popisem co na nich je!
    2) chybí technické specifikace, sice lze dohledat, ale patří sem pro představu všech i méně znalých.
    3) chybí popis motoru, jak reaguje, jaký to má kdy zvuk, na jaké se s tím jezdí otáčky, kde to táhne nejlíp, jak je to zpřevodované, kolik to žere při jakých typech jízdy a při jaké zátěži a terénu. Zkoušel jsi s tím jet opravdu rychle, aby motor ukázal co umí? Má to palubní počítač? Kolik litru se vejde do nádrže benzínu? Kolik se tam vejde oleje, kolik stojí a jaký se používá? Kolik stojí běžná údržba v servisu verzus svépomoc?
    4) chybí popis podvozku, sice jsi nastínil, že se trochu vlní, ale je to opravdu tak nemotorná a nestabilní kačena, nebo je to pořád dost dobré nato, aby se s tím dalo jezdit svižně i do zatáček (nemyslím sportovně). Je motorka těžká do ruky, nebo je i přes svou hmotnost stále dobře ovladatelná? Jak snadno se překlápí v rychlejších zatáčkách, jak reaguje na plnou zátěž? Je to poznat na motoru, nebo na podstatněji změněných jízdních vlasnostech, že je naložená? Jak dobře se s tím předjíždí? Co podvozek a rozbité okresky, opravdu z takové luxusní motorky mají pak tendenci padat díly a podvozek mlátí, nebo jsou nápravy v silentblocích a jen se pohupuje? Je to ještě nemotornější, než Jawa 350 typ 640, nebo to pořád celkem solidně drží stopu? Kolik nato stojí gumy a co vydrží? Jak ostře reagují brzdy a má to CBS? Má to ABS, některé novější mašiny od hondy to mají. Co pérování určitě je nastavitelné a jak se chová, je to takové komfortně houpavé, jak staré citroeny s hydraulikou, nebo je to takové normální, nebo spíš tvrdší? Mohl bys dodat vlastní měření zrychlení na jednotlivé převody a také pružné zrychlení a dojmy z dynamiky jízdy, na jaké rychlosti se dají roztočit jednotlivé převody a tak podobně.
    5) mohl bys zhodnotit trvanlivost konstrukce, kvalitu zpracování a kvalitu použitých materiálů, tedy jestli něco někde neteče, nerezaví, kolik vydrží díly běžného opotřebení a kolik měla najeto tvoje mašina a kolik jsi ji přidal sám? Jde o to, kdyby si to pak někdo z nás kupoval, aby získal představu do čeho jde a zda by taková honda byla pro něho. Dalo by se toho samozřejmně napsat mnohem víc, urřitě by to bylo zajimavé, ale je to o tom, jak vnímá takový stroj jeho majitel a jak je sám technicky zdatný a rozumí tomu nejen z pohledu řidiče a pasivního uživatele, ale z pohledu mechanika.
    Chápu, že tu motorku asi nemáš moc dlouho a nemáš na ni až tak moc odjeto, ale tento článek je obsahově slabý, čekal bych od nadšeného majitele něčeho takového mnohem víc.

     
    Komentář ze dne: 26.05.2011 10:13:07     Reagovat
    Autor: Robasco - Robasco
    Titulek:Re: Článek byl obsahově chudý!
    Tak já se příště polepším ... :-)

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.