D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Zkušenosti:Mazda 323F BG 1.8 16V (mrkačka)
    (ze dne 29.01.2012, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 29.01.2012 11:53:38     Reagovat
    Autor: ryba443 - ryba443
    Titulek:323F BG
    Mrkačka je pěkné a charismatické auto, užijte si jí, autore. Měl jsem 1.6 16v, jen s trochu chudší výbavou (hlavně posilovač mi při podélném parkování v Praze dost chyběl), ale bohužel je už po smrti (nabouraná, jinak byla na svůj věk dost spolehlivá a měnil se jen spotřebák). Po obrysech vyklopených světlometů v zorném poli řidiče se mi teď stýská :(

    Komentář ze dne: 29.01.2012 13:26:49     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Mezery za tečkou
    Autore, za tečkou na konci věty se píše mezera, máš to i zde ve "FAQ Jak přispět": www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005021301

    Až se to naučíš, tak si tvůj článek možná přečte víc lidí.

    Komentář ze dne: 29.01.2012 16:13:03     Reagovat
    Autor: CJ Hornster - C.J.Hornster
    Titulek:Olej
    Zdravim.
    Zkus nalít olej 10W-50, místo 10W-40. Možná se tím ta při zátěži vrzající zdvihátka vyřeší.
    CJ.H

    Komentář ze dne: 30.01.2012 17:23:54     Reagovat
    Autor: Integrale - integrale
    Titulek:FAMILIA
    Familia je označení pro celou typovou řadu malých kompaktních aut zn. Mazda od 800, přes 1000, 1200 až po 323 (FA, BD, BF, BG...). Řekl bych, že nejvíce byl tento název užíván v souvislosti s účinkováním továrního týmu Mazdy ve světových automobilových soutěžích v letech 1987–1991 a později soukromými týmy v MS a ME. Do sezony 1987 nastupovala Mazda jako horký favorit celého šampionátu, dokonce 2. soutěž ve Švédsku Salonen zvítězil, ale pak už hrály prim jiné týmy.

    Komentář ze dne: 31.01.2012 10:54:15     Reagovat
    Autor: Folklorista - O' Pruz
    Titulek:Mazej z domu.
    No nevím

    čtyři roky strávit opravami mi přijde jako na zvolání - mazej z domu.

     
    Komentář ze dne: 01.02.2012 14:22:04     Reagovat
    Autor: Zdencek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Mazej z domu.
    Vy jste asi nikdy auto neměl, viďte? Jinak byste nemohl plácnout takovou hloupost, pokud vám tedy nejde čistě u prudění.

     
    Komentář ze dne: 01.02.2012 15:59:44     Reagovat
    Autor: Integrale - integrale
    Titulek:Re: Re: Mazej z domu.
    Ač nevidím nic katastrofálního na celém průběhu, myslím si, že chápu, co bylo poznámkou sledováno. Výdaje na servis samy o sobě nejsou nijak neobvyklé, nečekané a není tam nic, co by nebylo celkem běžné. Nedá se říct, že by auto bylo poruchové, ale také se nedá říci, že by bylo nějak efektivní. Uvážíme-li 45 000 Kč pořizovací cena + prasklá hadice + 3-4 ložiska + horní ložiska tlumičů + čidlo teploty vody + vyteklé zadní tlumiče + odpružení + běžný servis = zrezatělé auto, sice nějak vyvařené, ale dál vesele rezavějící (tedy bezpečnost asi mizivá, předpokládaná životnost spíše záporná). Prostě celkové výdaje na to auto ve srovnání s tím, co Vám stojí před barákem se někomu mohou zdát dost vysoké, konkrétně mně se třeba také dost vysoké zdají. Kdyby to auto stálo původně 10 000 Kč, tak je to v pohodě, ale ta původní cena byla zkrátka příliš vysoká na to, co všechno se pak na autě vysypalo, a co z něho k dnešnímu dni, zejména s ohledem na korozi (pro mne tedy auto nezpůsobilé k provozu) zbylo. Je to pochopitelné? Od auta Euro2 v pořizovací hodnotě 400 Euro + dovoz a přihlášení chci víc (vezměte příklad: http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=207942745). A to se bavíme o cca 30-35tisícovém výdaji. Tam nejsem ochoten tolerovat vyteklé tlumiče, vyhnilé misky tlumičů, díky nimž mne navštíví pístnice v interiéru (to bych takový auto okamžitě zapálil na fleku) a hlavně sebemenší korozi. Já osobně bych zkrátka na Vašem místě nejásal, Ale koupil jste auto provozované v ČR a tady chápu, že to je prostě normální.

     
    Komentář ze dne: 01.02.2012 16:06:43     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Mazej z domu.
    že jsem si hned nemyslel, že doporučíš Fiat 8o) ale za tu cenu je skvělej.

     
    Komentář ze dne: 01.02.2012 18:36:09     Reagovat
    Autor: Zdencek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Mazej z domu.
    V něčem s vámi souhlasím, ale do každého (i) staršího auta se prachy musejí sem tam nasypat.A i kolikrát do mnohem novějších se sype až to pěkné není.Kdybych tohle všechno musel řešit řekněme během 20kkm, tak by mě to určitě štvalo.Ale za těch sto tisíc nejetých a za tu službu co mi to auto poskytlo to beru v pohodě.To co jsem do toho auta za celou dobu nasypal, ani nedosáhlo částky, kterou člověk dá za servisní prohlídky nového vozu po najetí těch sta tisíc kilometrů.

     
    Komentář ze dne: 01.02.2012 19:17:47     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Mazej z domu.
    To sa povinne servisne zderstvo este stale robi? Spominam si ze ked som v lete roku 2000 zobral firemnu Astru k Srbovi na poslednu garancku, firma zacvakala nejakych 16k Kc...hnus.
    Tuto staci na udrzanie zaruky vymena oleja kazdych 5-6k. A ani to sa nemusi robit v znackovom servise...

    Inak k tomu poctu oprav; ma 100k to naozaj nie je vela. Na druhej strane, niekomu kto jazdit musi by vadili prestoje sposobene opravami. Ja som mal v zivote obdobie ked som 100k najazdil za 20 mesiacov; v takomto pripade by ma asi trafil slak len kvoli stratenemu casu.

     
    Komentář ze dne: 02.02.2012 09:37:47     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:Off topic
    Omlouvám se za OT, ale už nevím kde jinde to zjistit. Přemýšlím nad koupí Volva V50 2,4i (170koní) a jeho následném předělání na plyn a potřebuji od někoho kdo ten motor zná, zda je to dobrá volba, i s tím plynem. Předem díky...

     
    Komentář ze dne: 02.02.2012 10:31:37     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Off topic
    Na Volvo fórech ses už ptal?

     
    Komentář ze dne: 03.02.2012 08:22:19     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:Re: Re: Off topic
    Jasný. Nejdřív hledal sám, pak i ptal, ale bez odpovědi. Problém je asi i v tom, že tento motor Volvo v ČR vůbec nenabízelo, musel bych ho dotáhnout z Reichu.

     
    Komentář ze dne: 02.02.2012 14:28:25     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Off topic
    zeptej se tady http://www.marra.cz/

     
    Komentář ze dne: 03.02.2012 08:29:58     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:Re: Re: Off topic
    Díky, zkusím to :)

     
    Komentář ze dne: 03.02.2012 08:34:00     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Re: Off topic
    Ale myslím, že ti asi řekne, že je škoda dusit tolik koní plynem :)

     
    Komentář ze dne: 03.02.2012 09:43:01     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Off topic
    To je pak fakt drsna genocida koni... :-)

     
    Komentář ze dne: 03.02.2012 10:00:27     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Off topic
    :) Taky z toho nemám radost, ale 36Kč/l je fakt moc...

     
    Komentář ze dne: 03.02.2012 10:18:17     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Off topic
    Sis měl koupit düsla :)

     
    Komentář ze dne: 03.02.2012 10:25:20     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Off topic
    Nebo jezdit na biolíh, litr za 24,90...

     
    Komentář ze dne: 03.02.2012 11:28:13     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Off topic
    Ano, kupovat si za tech 24.90 o nejakych 30% mene energie, nez za tech 33.50 - 36, to je opravdu uzasny napad.

    (tim nerikam, ze tankovani biolihu obcas nedava smysl, ale cesta k usporam to neni)

     
    Komentář ze dne: 03.02.2012 14:07:30     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Off topic
    Já jsem to taky nemyslel vážně, ale E85 je v poslední době hrozně populární, lidem se to prej vyplácí i přes vyšší spotřebu.

     
    Komentář ze dne: 03.02.2012 14:12:02     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Off topic
    jezdím po městě za 8 v lihu a za 7,1 v benzinu. rozdíl je 10 kč/l. spotřeba je zvýšená o +/- 10%, úspora je ale asi 28%.

    cesta k úsporám to je.

     
    Komentář ze dne: 03.02.2012 14:16:05     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Off topic
    To lijes do C1, motorky nebo do obojiho?

     
    Komentář ze dne: 03.02.2012 13:45:05     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Off topic
    Smradláka nechci. Ročně najedu do 25kkm a do práce to mám pouze 10km - zbytečně bych ho trápil...

     
    Komentář ze dne: 03.02.2012 13:54:52     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Off topic
    Při desetikilometrových cestách toho ovšem přestavbou na LPG zase tak moc neušetříte, protože třeba polovinu každé cesty pojedete na benzin. V zimě třeba i podstatně víc.

     
    Komentář ze dne: 09.02.2012 08:54:14     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Off topic
    Tak jsem se na to informoval u kolegů co LPG mají a za normálního počasí se motor přepne na LPG téměř hned a teď v mrazech cca po 1km. Řekli mi oba to samé, nezávisle na sobě. Úsporu v tom tedy rozhodně vidím :)

     
    Komentář ze dne: 09.02.2012 10:14:49     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Off topic
    Nevím, v čem to mají. My to provozujeme celkem ve 4 autech a s výjimkou karburátorové (či mono-vstřik, nevím co tam je) Felicie, která přepíná téměř hned, to u všech aut trvá než se vodní okruh ohřeje na dejme tomu 40 °C. Tuhle teplotu můžete sice snížit nastavením, ale pokud nebude zplynovač dostatečně ohřátý, nebude například při přidání plynu schopen dodat dost paliva a přepne se to zpět na benzin.

     
    Komentář ze dne: 09.02.2012 11:07:24     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Off topic
    Felicie s karburátorem, to by byla docela rarita. Teda pokud to není model 1965.

     
    Komentář ze dne: 09.02.2012 12:26:15     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Off topic
    Je to Atlanta '96 - takže asi monomotronic, no... Každopádně na plyn přepíná okamžitě po dosažení tuším 2500 otáček nebo nějaké rychlosti. Když je zima, tak ale taky občas spadne zpět do benzinového režimu.

     
    Komentář ze dne: 09.02.2012 13:00:34     Reagovat
    Autor: DonNight - DonNight
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Off topic
    Favorita se vstřikováním i teď nastartuju na benzín (není jiná možnost), sundám hadr z okna, rozjedu na jedničku přes 2000 otáček, při poklesu otáček při řazení dvojky se přepne na plyn a bez problémů jedu. Favorita s karburátorem jsem v zimě v létě v letech 2003-2008 startoval rovnou na plyn a taky bez problému, dokonce jsem po dvou letech provozu zjistil, že nejede na benzín, protože se rozpadla membrána v palivovým čerpadle.
    Zato BMW E34 teď v zimě klidně ujede 10 km než se přepne na plyn, protože si ta jednotka už hlídá teplotu. Pro motor asi dobře, pro peněženku už méně, tak si do jara postojí pod střechnou.

     
    Komentář ze dne: 09.02.2012 14:36:04     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Off topic
    Mondeo 2,0, a Seat Toledo 1,6 rv 2005 a 2000 tuším. Prý nastartují, vyjedou před barák, zavřou vrata a po cca 1km se to přepne. Ta teplota je údajně 30°C.

     
    Komentář ze dne: 09.02.2012 15:04:13     Reagovat
    Autor: fridolin - fridolin
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Off topic
    je to presne tak jak pisete, spina se to automaticky pri 30st.C
    Zalezi to ciste a jen na rychlosti s jakou se ohreje motor.

    Kolega s VW Golf,(1.6) v tomto pocasi po cca 1,5 km ne moc rychle jizdy, me u Volva 850 (2.5) to trva del, tak cca 2 - 2.5 km. Mysleno samozrejme z clovk odjizdi zahy po nastartovani. Kdyz clovek nastartuje a pak odmrazuje, nebo necha auto stat a motor na volnobeh, prepne se to samo po zahrati motoru na tech 30..

     
    Komentář ze dne: 09.02.2012 15:21:27     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Off topic
    No je fakt, že můj V8 5,2 se asi bude ohřívat o něco déle než tyhle pidimotůrky.

     
    Komentář ze dne: 09.02.2012 16:34:44     Reagovat
    Autor: JVP. - JVP.
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Off topic
    To je holt nutná daň za prefereci vozidel v objemové kategorii těsně pod posunovacími lokomotivami :-)

     
    Komentář ze dne: 03.02.2012 14:25:29     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Off topic
    Hmmm, tak tohle je jeden z mala pripadu, kdy se muze vyplatit elektromobil, mate-li jej kde pripojit k rozvodne siti. Tedy nejaky hodne maly, ojety, z Nemecka.

    Treba tenhle: suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=125912891&pageNumber=2& __lp=7&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1400& makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false& makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=ELECTRICITY&negativeFeatures=EXPORT& tabNumber=2

    Diky malym vykonum (a tedy relativne malemu mnozstvi skladovane energie) nevychazi ani ty baterie prilis draho.

     
    Komentář ze dne: 03.02.2012 14:34:15     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Off topic
    Skoro sto tisic za tuhle 20 let starou hajtru? A jak dlouho nez v tom clovek v tomhle pocasi umrzne?:)

     
    Komentář ze dne: 03.02.2012 15:00:54     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Off topic
    Zalezi na tom, jak bude oblecen. Chcete-li si priplatit, muzete mit i novejsi hajtru... :-)

     
    Komentář ze dne: 03.02.2012 15:03:06     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Off topic
    Ale ma to standheizung (podle mne benzinove webasto), takze asi umrznuti nehrozi.

     
    Komentář ze dne: 03.02.2012 15:21:48     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Off topic
    Ano a taky to ma vpredu znak Bentley a vzadu dvojci falesnych chromovanych vyfuku:) Za tenhle bastl je i 300 ojro moc.

     
    Komentář ze dne: 03.02.2012 17:03:22     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Off topic
    Inu, novy stoji kolem deseti tacu. A je to, kupodivu, asi jeden z nejrozsirenejsich elektromobilu vubec, jezdi jich kolem 6000.

     
    Komentář ze dne: 03.02.2012 17:50:53     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Off topic
    Pokud budu vazny, tak na 10km denne bych volil nejaky lepsi skutr. Vysoke plexi a vyhrivane rukojeti a sedlo zarucuji celorocni pohodu na urovni toho elektromobilu. Problem muze byt akorat snih, ale na nem bude nepuzitelne i to vozitko, kdyz vidim ty kolecka.

    Ja ted resim podobny problem s tim, ze to z nadrazi mam do prace 3km. Je to relativne daleko na chozeni pesky, ale zas moc blizko na tramvaj. V lete jezdim na moto, takze mi jde spis o neco co jde pouzivat v zime a nejlip jde tahat ve vlaku. Zatim me napadlo jen toto a prikoupit k tomu cerveny nos:)
    www.hopsej.cz/kategorie-jednokolky-7.html

     
    Komentář ze dne: 03.02.2012 18:09:38     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Off topic
    Nevim, ja bych se ridil heslem "kdyz nechce jit Mohammed k hore, musi jit hora k Mohammedovi" a presunul bych praci. V Brne to zase chteji resit presunem nadrazi, je treba uznat, ze to take neni uplne nezajimavy zpusob reseni... :-)

    Ja se musim priznat, ze mit ho kde dobijet, tak uz CityEl, byt trosku jinou versi, uz davno mam. Ano, uznavam, je to vzhledem k moznostem te veci dost draha legrace a dily take nejsou zadna lace, ale mne se to libi, cele to vozitko se slusnemu autu vejde do kufru, kdyz se sklopi zadni sedacky (u hodne slusnych aut neni nutne ani to sklapeni zadnich sedacek, ze) a tak.

     
    Komentář ze dne: 03.02.2012 18:36:57     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Off topic
    Bohuzel neni tolik zamestnavatelu, kteri by ocenili/vyuzili mou specializaci, takze menit zamestnani neni zas takova sranda. Vlak me doveze do centra Prahy stejne rychle jako auto a navic muzu po ceste pracovat (plati jen o vlaku, ne o autobusu). Vice nez pul roku se da jezdit na moto, ale zbytek potrebuju nejak vyresit, aniz bych se musel starat o Opencard a tramvaj kvuli par zastavkam.

     
    Komentář ze dne: 03.02.2012 19:10:40     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Off topic
    Nerekl jsem, abyste zmenil zamestnavatele, ale abyste ho prestehoval :-)

    Jinak samozrejme reseni b muze byt nejaka akumulatorova kolobezka nebo proste jenom takova ta skladaci minikolobezka.

     
    Komentář ze dne: 04.02.2012 02:11:30     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Off topic
    Aku ani byt nemusi, pohyb mi nevadi. Tu minikolobezku ma synovec a je to diky malym gumovym koleckum dost nachylne na kvalitu povrchu, chce to uplne hladky asfalt, jinak je to o zuby. Takze by to asi chtelo jednou vyzkouset.

     
    Komentář ze dne: 03.02.2012 20:23:59     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:brompton
    jednokolka je určitě dobrá úchylárna, ale doporučil bych spíš dvojkolku, čili bicylk, do vlaku se slušivou taškou velikosti větší aktovky. přes malé rozměry koleček to kupodivu docela jede, má to blatníky, kryt řetězu a technik ocení nábojovou planetovou převodovku.

     
    Komentář ze dne: 03.02.2012 20:25:53     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:Re: brompton
    je samozřejmě otázkou, kab by u toho zručný kutil umístil baterii a motůrek (napadá mě jedině oželet planetovou převodovku a do zadního náboje motorek a baterii někam přibastlit)

    Komentář ze dne: 06.02.2012 07:31:31     Reagovat
    Autor: ventYl - ventYl
    Titulek:miesto
    nuz, sam mam nieco malo cez 175 cm, v 323 F aj ked neskorsej generacie BA som mal tu moznost sediet vzadu niekolko stovak km a ze by tam vzadu bolo 2x vela miesta na hlavu sa povedat neda. ked som sa posadil a vystrel podla vsetkych tych obrazkov o zdravotne spravnom sedeni, tak som sa hlavou opieral o ram 5. dveri. miesto pri kolenach si nepamatam, takze ho zrejme bolo viac ako vo fobii aj golfe

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.