|
Souhlasím s autorem. Jsem majitelem w123 240d. Tento stroj totiž bude jezdit s minimální údržbou i za 50 let. Je to ještě poctivě vyrobené auto s minimem plastových dílů a motorem,který vypadá jako kus bloku z traktora. Vlastním jej již 5 let a za tu dobu jsem vyměnil toto: olej,filtry,pneumatiky,větrák topení(sehnán za 200kč),žhavící svíčky,náhon tachometru.. A to prosím má ještě vše originál čepy řízení a klouby a považte vůle žádná.. Motor- sice je to línější 71 koní rozvod ohc dvojtým řetězem(nezničitelné) , ale emise má hluboko pod limitem a dá se jet i za 6-7 litrů.. Najeto 480 000 km.. Zimní starty? no problem, půl minuty nažhavit a jede se.. Myslím že motor bude šlapat i poté co karoserie podlehne korozi... což se nedá říct o novinkách automobilového průmyslu z plastu.
|
|
jojo pianko... meli jsme v dobe mych ridicskych zacatku W123@240D jako rodinne auto (bohuzel ne kombi) a byl to milacek, odvezlo mne kamkoliv kdykoliv, nalozit se do nej dalo vsechno a co se neveslo do kufru slo na strechu... bohuzel otec se ho onehda rozhodl prodat a doted toho litujeme... nicmene uz mam slibene od znameho W123/300D kombi po generalce a uz se nemuzu dockat... jojo piano ma jako snad posledni z medvedu poradne charisma a neskutecnou kvalitu provedeni... a presne jak pise autor - MA DUSI
|
|
Co mi to děláš, neregistrovaný autore? I slzu jsem při čtení uronil, a nostalgicky vzpomněl na našeho bývalého rodinného medvídka W115/220D. Bohužel se ho otec zbavil chvíli po textilním převratu (i přes můj odpor, ale co zmůže 13tiletý harant proti otcovské autoritě?), a od té doby pošilhávám po bazarech, pročítám inzeráty, prolejzám veteránské stránky a říkám si, třeba jednou zase... Bohužel, pro cestování 100km denně do práce je ho škoda, a absence krytého stání by mu taky neprospěla, jinak bych ho už zase měl... Prostě srdcovka...
|
|
|
http://www.aukro.cz/item159225834_mercedes.html
|
|
|
Jojo... Sice to není můj vysněný kraťas, ale taky krása. Jak říkám - mít garáž, a do práce pár km... Tak snad jednou...
|
|
|
vždyť se stačí podívat na sauto.cz a můžete vybírat z MB dle libosti...
|
|
..v době dnešních "nákupních tašek" jsem rád, že jsem si pořídil také prostorné a pohodlné auto, které sice nevydrží jako zmiňovaný Mercedes, ale aspoň je to "auto" .. ti co mají Mondeo fkombíku vědí .. :-)
|
|
To je nahoda, je to 14 dni co jsem si pro radost Medvídka 220D r.v. 78 pořídil. Pohodlí, spokojenost. Na to kolik mu je, je ve výborném stavu. Mrkněte.
http://lucifer.hellteam.net/azzie/pics/IMG_6911.jpg
|
|
|
Ty primitive! Neumíš použit resize? To mám jako tu tvou debilní fotku stahovat patnáct minut? KURVA to sou dneska lidi hovada.
|
|
|
To asi nebude D-Fens...;-)
Nekrad nicky, mluv se starsimi slusne, pravidelne se myj a poohlidni se po jinem pripojeni k inetu nez dial-upu...
|
|
|
Myslíš že ti to auto někdo tak žere, že by si to chtěl vytisknout? Příště to vystav rovnou v RAW, vole ;-)
|
|
|
Omlouvam se vsem chudakum kteri si neumi vybudovat normalni pripojeni k internetu.
|
|
|
Děkuji za full-size kvalitní fotku, nemám rád thumbnaily. A doba stahování: 10 sec... to šlo přežít :-D
|
|
|
Souhlasím, a gratuluju šťastnému majiteli k dobrému kaufu. Je to krasavec:)
|
|
|
nevěřím že by měla pražská hell síť tak rychlé připojení ven... :))
|
|
A6 kou auta teprve zacinaji ... to ses bohuzel jeste v nicom poriadnom nesvezol. Ale čo...
Ja mam tri autá, ve stáří 2000, 2001 a 2003, Subaru Impreza s boxer motorem <110 koní, (na zimu, bydlim v kopci) Volvo S60 AWD <230 koní (jak jsem říkal, bydlím v opravdu prudkém kopci) a Volvo C70, ca 240 koní. Tím podle mě auta ZAČÍNAJ.
Plánoval sem mustanga GT, nebo supercharger, ale nechce se mi platit státu půl mega jen za to že nekupuju škodofku. KURVA jak mě to tu sere!
Teď plánuju kromě stavby pasivního baráku i nákup hybrida, asi Lexuse, protože mám ekologický cítění :)
GOOD LUCK a svez se v něčem pořádnym. Pro začátek doporučuju motorku. Protože letadlo je letadlo, auto je auto, ale motorka, to je prostě motorka.
CHCH
|
|
|
ano, Subaru je fajn, aj Volvo je fajn. Ale ja bývam na rovine, takže AWD ani 240 koní mi nejak nechýbajú.
|
|
|
samozřejmě, myslím že jsi nepsal o výkonech moderních aut, ale o duši těch starých, o té vůni vevnitř, jak se s tím musí jezdit, o tom když se šlápne na plyn, že se to pozná nejenom podle toho že to jede..dalo by se pokračovat dlouho..
|
|
|
Máš moc pěkný konfekční plečky po nichž za 5 let nikdo ani neštěkne....
|
|
po skutečných autech dýchá z článku. Musím s ním také souhlasit. Dnešní auta často šílených tvarů, podle disajnérů ale neobyčejně sexy a akční, plná elektronických předražených sraček a elektrických motorků, s kabinou plnou všelijakých plastových výplní, že si není kde dát ruce a nohy, a s motorem, který si bez SW ani neškytne, už nejsou bohužel auta. Stojí asi 2 až 3 krát tolik, než by při úrovni dnešní technologie a automatizace mohly stát, kdyby do nich konstruktéři nervali věci, které jako řidič nepotřebuju a které stojí v provozu neskutečné peníze. Automobilky zapomněly na to, že prvotním účelem auta bylo jezdit a vysávají z lidí peníze za sračky a reklamu. Všeho ale do času.
|
|
|
Ano.
A proto budu raději provozovat a s láskou pečovat o postarší vůz vyšší třídy, prakticky bez výbavy, s motorem k neutahání, než být tím pro slizký byznys tak potřebným "zákazníkem", koupivším si nějaký ten nový pekáč...
|
|
Tak pod tenhle článek bych se klidně podepsal, opravdu mi mluví z duše. Sice nejsem "Mercedesovej", ale už nějakou dobu k plné spokojenosti sedlám Volvo 745, což je podle mě hodně podobný kočár (velikostí pohodlím a vůbec...)
|
|
|
Jo, tohle je jedno z aut,co se mi líbí. Až budu velká, tak si pořídím buďto nějaké to obrovské staré hranaté Volvo nebo naopak nějakou malinkou starou Alfu Romeo bez střechy:)
|
|
bohuzel by to chtelo nejaky kompromis, napriklad ty uzasne neznicitelne diesly maji taky uzasnou dynamiku 30sekund na 100km/hod :-(, spotrebou taky nevynikaji a bezpecnost uz je taky nekde jinde.
|
|
|
Tak holt budu z Boleslavi na Černém mostě o těch patnáct vteřin později, to nějak rozdejchám :-) Méďa tedy není zrovna moje krevní skupina, ale prodaného Saaba 96 a třináctistovky Simky, na kterou jsem byl před vojnou línej shánět novou hlavu je mi líto dodneška
|
|
|
Jakej kompromis? Mám Medvěda E 320 CDI s náhonem na všechna 4 kopyta a zrychluje na 100 za méně než 8 vteřin. Kdyby měl náhon jen na zadek, byl by ještě rychlejší Diesel má vždycky větší kroutící moment než benziňák. V tomto případě 540Nm. Jo a spotřeba 8,5 l/100
|
|
|
Abych se přiznal, měl jsem možnost řídit E 320 CDI (RWD) a projev motoru byl o něco kultivovanější než u Avie, akcelerace jakž takž, ale po hrozné díře...byl to automat o.k. , ale u auta v této cenové relaci bych očekával více, to mi přišel živější Passat 1,9 TDi(f červenym íčku), stejně podle mne nafta patří do kamen, do aut se lije benzín, jinak Piáno je klasika a je to skutečně auto, co má duši :)
|
|
|
Jses dobrej. A urcite ho mas velkyho!
|
|
|
a až ti začne W211 reznout tak to sem taky nezapomeň napsat, tohle auto nedožije 20 let :)
|
|
Dakujem autorovi za clanok plny nostalgie. Vzbudil vo mne spomienky na moje prve auto ktore som mal hned ako som urobil vodicsky preukaz. Niekedy v 1985 sme dostali zo 'Zapadu' Mercedes W123. To bola vtedy auto! Nic sa s nim nedalo porovnat. Bol to 230E, biela farba, so vstrekovanim Bosch Monotronic. 3 stupnovy automat, podtlakovy central a klimatizacia. Najviac sa mi na nom pacila automaticka antena. Radio este stary Blaupunkt na ktorom bolo treba krutit gombikom ale ked som ho zapol tak vzadu sa vysunula antena. Vtedy ma strasne bavilo tu antenu davat hore a dole. Z dnesneho pohladu stare auto ale na neho mam tie najlepsie spomienky. Poskytoval nadherne odvezenie a komfort, vnutri kopa miesta.
Neskor, uz po textilnych udalostiach, ked som urobil VP, som ho dostal k uzivaniu ja. Moje prve auta. Spotreba tak 13 l v meste ale bolo moje. Neskor som kupil W124 a toto piano som predal za par korun taxikarovi. Skoda ho. Taxikar sa o neho nestaral, korunu do neho nedal a po asi 2 rokoch som ho uvidel, naprava cela rozpadnuta. Prislo mi toho auta luto.
Co sa tyka starostlivosti, pokial ho majitel chcel mat na urovni aby vsetky systemy fungovali a vsetko bolo originalne, tak to bolo auto dost narocne na udrzbu. Po case cez tesnenia tiekla do auta voda, podtlakove membrany sa rozpadali atd atd. Na tomto aute som sa naucil robit velke mnozstvo oprav ktore teraz robim na mojej sucasnej W124 :)
|
|
Jak já ti rozumím... dosaď za W123 "Volvo 740" a může to bejt můj článek :-) Dnes mám 850, taky je to úžasný auto, mnohem, mnohem modernější a dokonalejší a.... ale ta duše, té je tam nějak méně...
|
|
|
V mem pripade BMW520 r.v.1986 - kdyz jsem ho loni prodaval, mel jsem mokry oci...:( Ja ho mel 7 let a to bylo vic, nez muj nejdelsi vztah. Bohuzel si nesu do dalsiho zivota trauma, ktere se projevuje obehranou frazi : "to na mym starym bavoru to bylo lepsi" . Proste musim srovnavat a malo ktery auto toto ciste subjektivni srovnani ustoji. Prestoze bylo zkonstruovano v letech 78 az 80, tak nektery auta jeste dnes na jeho uroven nedosahnou... Tenkrat meli auta skutecne dusi. Dnesni auta mi pripadaji "sterilni"
|
|
|
Pred dvaceti lety se rikalo o dusi tehdy novych vozu to same.
Pocit, ze drive neco bylo lepsi, je neklamny priznak starnuti...
|
|
|
A kurva ... Stárnu asi od šestnácti ...
|
|
|
Na to neco je:)))
Trochu mi to pripomina narky pilotu, ze driv letadla vonely kuzi a kerosinem...
Moje prvni auto byla Skoda 440 Spartak - na to se proste neda zapomenout:)
|
|
|
Moje slova. Není nad to, nasadit si kuklu, brýle, nasoukat se skrz dráty do maličkého otevřeného kokpitu obšitého kůží, dát znamení pomocníkovi, který za vrtuli nahodí motor, a letět si... Nádhera ;o) Kam se hrabou ty moderní brusy... ;o) Taky asi stárnu ;o)
|
|
JoJo. je to tak. stary auta proste maji dusi. Ja osobne mam rad stare ameriky, dal jsem dohromady camaro 79 a je proste krasa, jak se na tech starsich autech da vsechno s trochou sikovnosti zrenovovat. Moderni auta se opravujou pomoci pocitace, obsahuji desitky serv, motorku, senzoru, kilometry kabelu,atd atd. Z tehlech aut se nikdy nestanou veterani, protoze udrzovat je v provozu bude financne nemozne. Dnesni BMW 635Csi za 15-20 nutne musi skoncit na vrakovisti, protoze to proste nepujde opravit. Dily bud budou neumerne drahy nebo je bmw proste uz nebude vyrabet...
|
|
|
Já zatím dokupy nic nedal, ale na každodenní ježdění používám '88 Chevy Caprice a začínám se dívat po nějakým vhodným projektu ...
A souhlasím se vším ...
|
|
Mám jeden lingvistický dotaz mimo problematiku MB: ta "bumbaraska", to se normálně ve slovenštině používá - jako česká "dvanáctsettroska"? Já jen, jestli si mohu rozšířit sbírku takových výrazů ... :o)
|
|
|
Bežne sa používa "tisícdvestotrojka", ale ešte častejšie "ten vy...... črep".
|
|
|
Ano, ano, výraz "dvanáctsettroska" jsem slýchal od známého v momentech, kdy byl spíše něžnější ke své Š 1203 ... Jinak používal český ekvivalent Vašeho výrazu :o) Vozil s ní zeleninu na trase Písek - Č. Budějovice a zpět a nebylo cesty, aby nemusel někde zastavit a hrábnout do motoru ... Co se mu tam "pohnojilo", jsem se nikdy pořádně nedozvěděl, protože používal další velmi oblíbený výraz "bazmek", a to pro jakoukoli součástku ... :o)
|
|
|
Slyšel jsem ještě "dvanáctsetherka" a "dvanáctsethrobka".
|
|
|
Díky - další dva do sbírky ... :o)
|
|
|
fúúha, tak to ti neviem povedať, v partii medzi kamarátmi 1203ku voláme bumbaraska, ale to je asi len nejaký náš lokálny " newspeak ", všade inde ju volajú 1203ka. Ale ak sa ti to slovo páči, tak ho smelo zaraď do zbierky :-) Jazykovedný ústav Ľ. Štúra by ti možno vedel poradiť..... :-)
|
|
|
Díky za odpověď, i takový původ a použití se počítá ... :o) Třeba se výraz ujme ve větším společenství, pokud poslední kousky 1203ek přežijí ... :o)
|
|
Díky za krásný článek. Podobné pocity jsem míval z našeho starého kombíka Ford Cortina Caravan Mk. III, anglického auta z roku 1973. I to už je v automobilovém nebi, škoda, přeškoda...
|
|
|
Škoda ho ... moje Cortina MkIII sedan se k němu asi připojila. Kdoví, jak na tom je moje bývalé Capri a Taunus Turnier - doufám, že je někdo zrenovoval a zachránil...
|
|
|
To se pridam...moje "auto s dusi" byl Ford Granada, 2.3V6 Ghia... tak pohodlny auto jsem od ty doby nezazil a tak prijemny zevnitr i zvenci taky druhy neni. Bohuzel zub casu a predevsim koroze ho ohlodal k nepoznani :-(
Jinak spousta technickych reseni byla na svoji dobu uzasna a jinde uz neopakovana... (a za jiny by zase konstrukteri zaslouzili protekcni misto nekde v pekle ;-).
Ovsem pri souziti s dnesnimi plastikovymi spotrebnimi vozidly se casto i nostalgicka slza objevi :-)
|
|
Dík za opravdu pěkný, s citem pro věc napsaný článek.
Jako ortodoxní Saabista musím bohužel konstatovat podobnou tendenci u Švédů. Saab dosti "zopelovatěl"
Nové 9-5 a 9-7 jsou sice hezký fára ale škaredý krasavec-staré "devítikilo" 16v Turbo, nebo 9000 2,0t, 2,3t, 3,0Griffin jsou dodnes legendy; v provedení "Aero" navíc umí rozplakat leckterého majitele nové Octávie f TDI, 20V i RS ..
|
|
mam opel manta b cc..... ako druhe auto... a musim skonstatovat jedno. to auto ma charizmu. a pri mnozstve sucasnych aut mam pocit, ze su prilis uniformne, ze nemaju stavu. ach jo. ale cest vynimkam.
a drzim palce kazdemu, kto si vyberie nejakeho young alebo oldtimera... kto ho ozivi. nejde o bezpecnost alebo hospodarnost prevadzky... ide o emocie.
|
|
Nedávno jsem tuhle nákazu taky chytil. Rozhodl jsem se koupit přítulkyni něco levného, malého a úsporného do města, což mělo splňovat piáno W123 300D (ano, vím že jsem úchyl, ale pro mě to opravdu tu definici naplňuje).
Bohužel jsem koupil werk po dvou letech stání, jehož oživení sežralo asi dvacet tisíc, aniž by z toho auta byl zázrak (i karoserie a interiér jsou super) a navíc jsem si uvědomil dvě věci.
První, to auto se mi hrozně líbí, skvěle se mi v něm jezdí, něco takovýho chci napořád.
Druhá, když si to chci nechat napořád, chci auto, který mi bude vyhovovat, ne třístovku nabastlenou v 230E bez historický hodnoty. Navíc přítulkyně neumí pořádně jezdit s manuálem a ten diesel je hlučnej a netáhne ...
Poslední hřebíček do rakve bylo, když jsem uviděl inzerát na krásnou modrou 280E s automatem, v původním a nádherně zachovalým stavu, s béžovým originálním interiérem - auto k sežrání. Nad tím inzerátem jsem si říkal, že ta 300D byla blbost a když jsem ho po měsíci uviděl znovu, říkal jsem si, že za ty peníze (30kkč) už bude stejně pryč. No ale co, zkusím tam zavolat.
Když jsem zjistil, že to auto ještě je, uvědomil jsem si, že jsem v hajzlu a přestože jsem nikdy nebyl extra fanoušek Mercedesů, přibude mi před barákem v průběhu dvou měsíců druhej.
280E sice čeká pár oprav a dodělávek, ale za ten měsíc a půl, co jí mám, najela asi 4000km naprosto bez problémů. Je krásně pohodlná, vejdou se do ní čtyři lidi (myslím opravdu pohodlně vejdou, ne nacpou nebo namačkají), díky poměru 185hp/1500kg je i na současné poměry velmi svižná (a navíc od piána to nikdo nečeká), ale díky komfortnímu nastavení povozku má příjemně usedlý charakter a nutí člověka jezdit pomalu a s rozmyslem. Stručně řečeno, jsem nadšen a 280E se stala dalším autem, který opravdu, ale opravdu nechci prodat ...
|
|
Kazdy z laskou spomina na svoje prve auto. Ja som nemal ziadneho nadupaneho zapadniara ale poctivu SKODU 100MB ktoru ked som kupoval (za bohapustych 3500.- csk) musel som priviazat dvere spagatom a nesmel som svietit svetlami pretoze nedobijala :-) Ale jazdila.Sice mala drobne neduhy ako deravy kufor cez ktory mi vypadavali predmety na cestu a skoro nefunkcne ziarovkove svetla, deravu podlahu, prahy ale bolo to moje auto. Po dost neprijemnej udalosti ked ma cez nedelnajsi vylet z priatelkou za jazdy zacalo predbiehat vlastne zadne koleso som chcel shade pustit dole kopcom, ale nakoniec sme ju u znameho kompletne vyvarili nastriekali zgeneralkovali motor a skodula bola ako nova. Mala kozenkove sedadla, palubovku z bielej koze, sportovy volant a vela roznych doplnkov a ja som to auto miloval. Dodnes hoci som uz medzitym vystriedal 5 aut (momentalne SEAT LEON) sa nostalgicky obzeram za kazdou 100-jenou pretoze ich jazdi uz velmi malo a to auto malo dusu a svoju vonu.
|
|
|
První kchár je to samý jako první láska. Škoda Octavia Super byla supr. Stejně jako Jana. Při obouch sem se moooc naučil.:))
Po mnoha letech jsem si ji (oktávku) znova pořídil - tak jako až přijde chandra - odemknu, vyklopím trojúhelník u řidiče, vytáhnu sytič (spustím nebo povytáhnu dečku před chladičem) a projedu se okolo čtvrti za krásného zvuku středněotáčkového motoru. A ty nádherný smyky na suchu při 60km/h. Neptejte se raděj kolikrát jsem tu jedničku u volantu (ze středu nahoru) zařadil. Nakonec jsem ji prodal podobnému postaršímu bláznovi jako já. Nedá se zalízt 2x do tý samý řeky. Ostatně tu Janu (a jejího manžela a mého dávného přítele) jsem navštívil po letech (23) a o tom koupání v řece to u ní platilo taky. Díky za článek protože trocha nostalgie, i u jiného trottla, nikoho nezabije - spíš pohladí.
PS. K některým mým později pořízeným vozům (a přítelkyním) jsem měl (nebo i stále mám) také nezřízenou náklonost, ale už nemohly být nikdy TY PRVNÍ.
ČauP
|
|
|
Hezky napsáno, smekám klobouk, alespoň virtuálně :-)
|
|
|
Neni to tak davno co jsem jednu Shade 100 vlastnil. Byl to dokonce model pred facelitem, tzn. kliky jeste nebyly zapusteny do dveri. Octavii ze 60. let znam velmi dobre. Nasi meli sveho casu kombika - dokonce snad z posledni serie. Od predchozi rady se lisil vodorovnymi zadnimi svetly ala S100 a radici pakou na podlaze. Co to auto odtahalo na chalupu se neda ani napsat. Navic jsem na nem ziskaval prvni ridicske zkusenosti. Po par letech jsem se stal stastnym majitelem Octavky z roku 1961 (skoro muj rocnik) s klasickym razenim pod volantem. Melo jen jednu nevyhodu - snadno se dal z nadrz vycucnout benzin a tak skoro kazda cesta zacinala navstevou pumpy, protoze tam byl benzin prave tak na to dojeti k pumpe. Kdybych mel na to cas a penize (hlavne asi ten cas), asi bych si pro radost neco podobneho znovu poridil.
|
|
Kdo jednou pozná pijáno, nechce jinak...
|
|
Na W123 byly, jak vidno i z rozdilnych odkazu zde v diskuzi, 2 druhy prednich svetlometu:
a) vetsi(vnejsi) a mensi kulata svetla v "žaluziích"
b) u pozdejsich bezna hranata dvojsvetla (plny prostor)
Nemate nekdo predstavu podle ceho se ridilo jaky svetla bude auto mit? (Vybava???)
Dik
|
|
|
Hranatá světla mají auta od roku výroby 1982, do té doby jen modely 280
|
|
|
Nemůžu než souhlasit. Chápu některé, že auto starší 2 let pro ně nemá význam. Naopak třeba pro mě zase nemají smysl vozy vyrobené po roce 1991. Mám taky W123, sice 240D a sedana, ale je to skutečně "srdcovní" záležitost. Měl jsem spoustu aut ale už jiné nechci. Vím, že mi moje W123 do pěti let asi odejde, pokud ji zavčasu nevzkřísím, ale i tak bude určitě věrně sloužit. Ostatně jak všechny.
|
|
Jako clovek v CR jezdici saabem jsem vozy MB trosku (asi nepravem dik te skupine lidi, co je ridila) odsuzoval... Ale ted se cos zmenilo a ja uz v CR nejsem (a nebudu), auta ridim jina nez u vas.... Ale o to nejde. Jde mi o to, ze tu je mozne poridit COKOLIV na 4 kolech a proto se aktual rozhoduju, zda jit do noveho auta (mam skoro vybrano - Halden Caprice SS:-) ) a nebo jit cestou srdce... a tu mam 2 favority... oba jsou ve FANTASTICKEM stavu, jedna se o Dodge Charger, r.v. 72 (ale to je na me asi moc silny... cca 700 koni po upravach) anebo prave MB 500 SL, r.v. 82 (nevyznam se VUBEC v oznaceni tech MB, ale na netu jsem nasel, ze jeho oznaceni je asi RC 107 SL)... byl jsem se na nej mrknout a opravdu me dostal - vic nez ta amerika... stribrna barva, dreveny volant, v cene je softtop i hardtop... mnam:-) a proto pls - nemate s timhle kabrioletem nekdo zkusenost???? dik moc
|
|
|
Se 107 zkušenosti nemám, ale kup si Chargera. Jenom si najdi nějakýho s rozumným výkonem, protože těch 700 je moc. Kamarád měl v '71 Chargeru 440 Magnum s cca 500hp a to auto byla hrozná bestie ...
|
|
123 240D 1978 byl můj první kočár a nedám na něj dopustit - nenáročnej pohodlnej dělník, jako stavěnej na naše silnice. Dvě nehody (na hlavní jsem byl já) se Škůdkama přestál jako nic, stav vozů viníků asi nemusím popisovat. Kdyby nekorodoval a blbečci na ulici neodlamovali hvězdy, určitě bych si ho nechal a rozhodně najel víc než svejch 200 000km. Zkušenosti s prostorem, šíbrem, ovládáním, brzdami, sedačkami atd. mám úplně stejné, jako autor článku.
|
|
http://www.c123klubas.com/brosiuros.htm
|
|
|