D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    téma * Zkušenosti: Ford Focus 1.8
    Vydáno 02. 08. 2009 (18883 přečtení)

    Věnováno Toyotě Corolla Liftback XLi 1.3i 16V 1994 (nikdy na Tebe nezapomeneme).

    Na své první auto vzpomínáte celý život se sentimentem. Což ovšem nic nemění na tom, že někdy v období, kdy vám „přestalo stíhat“ svými užitnými či technickými vlastnostmi, jste se rozhodli ho vyměnit za něco, co bude sloužit lépe a radostněji.

    U mě to bylo tak, že bylo třeba něčeho většího, výkonnějšího a – pochopitelně – novějšího. Ovšem ne zcela nového, jsem židák spořivej, přecejenom. Tedy hatch či liftback, pět dveří, pět sicplaců, okna na motorek (aspoň vepředu), klimatizace, motor minimálně 1.6 benzín plus takový ty sračičky jako airbagy, ABS… a tím to vlastně končí. Dál už šlo fakticky jen o srovnávání zkušeností majitelů s jízdou a kazivostí, čehož je plný internet. Zpočátku jsem přirozeně tíhnul k Toyotám, popřípadě jiným Japoncům, ovšem – jaké překvapení – tajenka nakonec vyšla takto: Ford Focus 1.6i 16V, pětidveřový hatchback, výbava Trend, stříbrná (hnusná). Jel jsem si pro něj. Na vlastní oči to auto vypadalo o dost jinak, čehož důsledkem byl vztyčený prostřední prst směrem k prodejci a žádost o něco funkčního. A prý ať si vyberu sám. To já zase jó. Domů jsem si večer přivezl Focusa ročník 2000 s jedna – osmičkou benzínem, výbavou Ghia a sto osmi tisíci natočenými po lucemburských silnicích jediným majitelem.

    A kombíka.
    Žena to obrečela.
    Tohle auto je na našich cestách tak profláknutý, že nemá cenu ho nějak dopodrobna popisovat. Takže nad úplný mainstream ční pouze tím, že má ESP a střešní okno.

    STK jsem absolvoval aktivně, tj. prošel jsem se pod autem a tak dál, technik prohlásil, že „…to máte v pořádku, pane“ a bylo to. Auto jsem dostal na zimních gumách a plecháčích, tedy následovala investice do (taktéž z druhé ruky) originálních slitinových kol pro letní provoz a (protentokrát už nových) předpisových pneumatik Uniroyal RainExpert 195/60 R15H, které se dobře hodí k charakteru auta, tj. žádné velké sportování (což rád přenechám módně nagelovaným chasníkům, kterým ještě připadají vlastní narozeniny jako výjimečná událost), leč bezpečnost na mokru na vysokém niveau.

    Co mě sralo: šaltrpáka se divně kymácela a jednotlivé kvalty jsem musel házet vyloženě ručně. Zjistil jsem, že se jedná o typickou vadu, kdy ustavující pružina byla jednostranně překalena a po jisté době ulítly packy na straně 1 – 2. Řešeno výměnou za novou ve značkovém servisu, cena i s prací pětikilčo.

    Co mě sere: zvuk motoru. Je zkrátka moc hrubý (a za studena i hlučný) na někoho vychovaného svistem hbitého točivého japonského motůrku; dokonce jsem měl zezačátku problém vytáčet motor přes pět tisíc (omezovač fackuje někde mezi 5500 a 6000). S tím asi nenadělám nic.

    Dál: za jízdy se občas sám od sebe zamkne centrál. Dělá to hlavně v zimě a když prší, takže to možná bude nějaký kontaktík či co. Zatím mě to neprudí do té míry, že bych se rozhodl s tím cokoliv dělat, ale až jednou roupama nebudu mít co by, nechám to spravit, slibuju. Chce to prostě být uvnitř, když motor běží. Nebo mít pootevřený dveře.

    Ještě dál: nemá to palubní počítač. To mě sere málo, poněvadž mi vlastně chybí jen informace o venkovní teplotě, na takový ty spotřeby a tak zvysoka defekuju. Jo a taky to nemá vyhřívaný čelní sklo, disaster!!!

    Co mě nebaví: jízdní vlastnosti, když si chci zablbnoout. Jako podvozek dobrý, ale v zatáčkách prostě cítíte, že je to kombík, hatch bude agilnější. Ale co, je to sakra rodinný auto, ne? Taky mě nebaví, že přední světlomety málo svítí. Zkusím tam nejdřív nacpat nějaké ty NightBreakery s ultra super hyper zvýšenou svítivostí a když ani to nepomůže, předělám světla na ta, co se dávala do modelu po faceliftu 2001. Dál mě taky nebaví bloudit parkovištěm před Teskem a pátrat po tom, který stříbrný kombík Focus je ten můj. Částečně jsem to pořešil malinkatou nálepkou Freiburg SC pod zpětným zrcátkem.

    Dál mě nebaví design zadní části, protože oproti předku je neadekvátně konzervativní. Hatch, to je jiný kafe, ale co nadělám. Ještě takovou poznámčičku na okraj, když už jsme u pátých dveří: měl jsem trochu potíž si zvyknout na kinematiku otevírání, která je zcela odlišná od předchozího liftbacku. Osoby vyšší než dejme tomu 180 cm již vědí. Prostě a jasně, otevřu kufr, sehnu se… a dostanu do držky zámkem zdvižených dveří. A když už se mu v téhle fázi vyhnu, křápnu se do temene ve chvíli, když lezu z kufru. To je život.

    Co je normální: funguje to. Vozí mě to z různých míst „A“ na různá místa „B“ a tak to má být. Podrobnosti níže, ty už jsou nadstandard. Zde na neutrálním území bych zmínil ještě brzdy. Ne že by reagovaly nějak nijak, jsou účinné a nevadnou, ale… ten pocit z nich je prostě divnej – mají strašlivácky pomalý náběh, člověk si musí pokaždé dost razantně dupnout, když po nich něco chce. Spotřebu neřeším, na nádrž ujedu asi 500 km a něco. Prostě když rafika lehne, jedu tankovat.

    Co mě baví: jízda. Ghia je trochu víc do měkka, kombík je plavný kočár, tedy míra pohodlí je velmi dobrá, dokonce i D1 je zvládnutelná. Motor pravda tolik netáhne, ale na okresky to stačí bohatě a dálnici s tím taky přežiju. V rychlých vlásenkách se auto nijak přehnaně nenaklání, stopu drží dobře a celkově vzato toho podvozek hodně odpustí. Vracáky jezdím striktně vnitřkem, pokud mi chce stíhat nějaký ten oktávkář, pokaždé ho to vynese ven. Prostě je tohle auto jaksi pevné v kolenou.

    Další: prostor. Stačí. Jo a sedadla. To řidičovo je stavitelné výškově, má dofukovací bederní opěrku a jediné, co bych vytknul, je to, že má na mě krátký sedák (pro ilustraci: výška 186 a nohy „jak hajzlové pavók“). Potahy látka / mikroplyš, obložení palubky opravdickým umělohmotným ořechem a plasty potáhlý něčím jako koženka dělají uvnitř překvapivě útulnou atmošku. Apropo přístrojová deska: určitě víte, jako vypadá ve focusu: chaos, asymetrie, prostě hnus. Ale zkuste si sednout za volant, pochopíte. Ergonomie je téměř dokonalá. Převodovka: bez výhrad, tak to má vypadat ve všech autech.

    Baví mě fest: volant. Malý, pevný, dobře se držící, rychle reagující. Řízení. Přímé, neexistují prodlevy, pocit z předních kol výrazný. Pro mě je to trochu moc přeposilované, ale uznávám, že i ženy mají nárok jezdit s něčím takovým. Baví mě střešní okno; kabrio to jistě není, ale aspoň to hezky prosvětlí interiér. Baví mě ovládací prvky – dobře rozmístěné, rozeznatelné, funkční. Včetně originálního autorádia na cédéčka. Ovládání vyloženě pro blbečky – přesně tak, jak to mám rád.

    Baví mě nejfest: ten pocit, že řídíte spolehlivou dobrou káru. Jasně že to není poslední výkřik techniky, ale pokud bych měl přirovnat auto k nějaké osobnosti, pak tohle bude takový ten nenápadný kámoš, na kterého je spoleh. Jestli mi jako rozumíte.

    Od loňského září dosud se věci měly takhle:

    - výměna rozvodové sady (SKF / Gates) – asi 4000 s prací (kámoš má autoservis);
    - výměna motorového oleje (nějaký příšerně řídký 5W-30 či co, předepisujou to) spojená s kontrolou podvozku a diagnostikou ECU; za radost, že všechno funguje tak jak má, lidových 2500 ve značkovém servisu;
    - hlavice řadicí páky v dřevěném dekoru – 1000 peněz ve značkovém servisu. Bacha, jsem tuner!!! Původní kožená hlavice se počala poněkud třepit, tak proto. Navíc tam už to pseudodřevo mám, tak aspoň to bude stejný. Dobře se s tím řadí. Ještě si připočtěme předchozí pětikilo za tu zmiňovanou pružinku;
    - 120000 km: závada, konečně! Odjíždím si takhle z práce, když tu co nevidím – oranžová kontrolka s obrázkem motoru! Krve by se ve mně nedořezal, kapota šla nahoru, ovšem „v říši za zrcadlem“ vypadalo všechno v pořádku. Rychle (vlastně pomalu, pomaličku! A hlavně opatrně) do servisu Fordu, kde se tou dobou již nenacházel žádný mechanik a hodná žena za pultem mě objednala na další den odpoledne. Dolil jsem chladicí kapalinu – co kdyby -, přepnul ze zajíce na želvu a vzal si na další den půlden volna, abych se dozvěděl, že za vším stojí satanův nástroj, jenž se zove TPS, senzor škrticí klapky (snímač pozice trotla). Proveden reset a doporučena výměna, pokud se kontrolka opět rozsvítí. Cena 1000 a výhrůžka 3000 v případě výměny. Zatím nic nesvítí.

    Resumé

    Začnu věcmi kolem auta, v prvé řadě servisem. Jak jsme si dozajista všimli, ceny originálních dílů i práce mechaniků jsou více než akceptovatelné. Dostupnost čehokoliv je v příkrém kontrastu s martyriem, jež jsem procházel při shánění dílů na Toyotu. Navíc v „tom mém“ servisu disponují kávou za pět korun a velmi sympatickou a neuvěřitelně kozatou prodejkyní (blbý slovo; prostě žena – prodejce). Technici vás nebudou považovat za debila a hezky vám vysvětlí, jaké máte možnosti dalšího postupu při řešení problémů.

    A konečně vůz samotný. Sám nevím, je – li focus volbou čistě rozumovou, nebo je tam i něco navíc. Mé srdce sice dlouho patřilo Corolle, ale… on se vám ten ford tak nějak dostane pod kůži, ať chcete nebo ne. Takže když se smíříte s tím, že se s prakticky stejným autem budete setkávat na každé křižovatce a když mu dáte co je třeba, budete spokojeni. Pokud samozřejmě natrefíte na dobrý kousek a ne vymlácený vrak z českých silnic po nějakým oslovi. Abych nezapomněl, taky se vám musí trochu líbit. Pro mě osobně je „jedničkový“ focus designérsky o mnoho přitažlivější než jeho nefaceliftovaný nástupce, ale kolik třešní, tolik višní.

    Co mě čeká

    Nějakou dobu si to auto nechám. I žena si nakonec zvykla, holt s kočárkem a spol. v kombíku prostorové poměry řešit nemusíme a el synattore je ve svém Recaru taktéž spokojen – a to je hlavní. Poslání rodinného vozu je splněno na výbornou, sportovní ambice odkládám ad acta a užívám si přesně tolik pohdlí, kolik je ho na našich romantických okreskách s dokonalým povrchem. Aby mi bylo dobře slouženo, chystám se provést následující kroky:
    - výměna autobaterie, svíček a vůbec veškeré spotřebky, o níž nevím, jak je tam dlouho
    - výměna kompletního výfukového potrubí za nerezové, a to včetně katalyzátoru
    - původní výfukové svody z litiny fucknu off, využiju toho, že v okolí Gottwaldova je spousta rallyových týmů a nechám si vytvořit nové svody z nerezu. Slibuju si od toho trochu jiný a snad i příjemnější zvuk a tah motoru.

    Víte, jaká je největší výhoda kombíku?
    Že s vámi na silnici nechce nikdo „závodit“.


    hombreux
    22. 05. 2009

    Poznámka pro ty, kteří by si rádi vyskočili na vesana, který se poprvé svezl v normálním autě a je z toho celej vyosenej: při své práci podle toho, kde se právě nacházím a co právě potřebuji, disponuji vozy Škoda Octavia I / II, VW Lupo, VW Golf, VW Passat a VW Sharan. Řídil jsem vozy od Š105 po Dodge Viper. Nechvástám se, jen uvádím své mantinely.
     

    Související články:
    Zkušenosti: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI (22.11.2015)
    Dvě BMW 135i (22.11.2015)
    Zkušenosti s Volvem C70 2.0T cabrio, r.v. 2000 (17.05.2015)
    BMW 650i (10.05.2015)
    Opel Meriva 2006 – jede, brzdí a svítí (19.04.2015)
    Zkušenosti: Mexický Ital (29.03.2015)
    Zkušenosti: VW New Beetle 1.9 TDI-PD 77 kW (25.01.2015)
    Zkušenost s Octavií II 1,6TDI 77kW (18.01.2015)
    Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po čtyřech letech a 60kkm (13.01.2015)
    Jeden den s Hyundai i30 1,6 automat hatchback (04.01.2015)
    Renault Grand Espace (Pičus Magnus) (20.11.2014)
    Zkušenosti: Seat Ibiza Mk.4 1.4-16V (24.08.2014)
    Zkušenosti: Fiat Dobló 1,3 MultiJet (01.07.2014)
    Zkušenosti: Citroën Saxo 1,5D r.v. 2000 – Rudá střela (25.05.2014)
    Zkušenosti s VW Passat 2.0 TDI 103kW (13.04.2014)
    Octavia 3 – cena za překvapení (16.03.2014)
    Městochod (Škoda Citygo) (16.02.2014)
    Nissan Leaf - stroj času (09.02.2014)
    Zkušenosti: Ford Puma 1.6 (2001) (12.01.2014)
    Hyundai I30 Kombi New Generation (01.01.2014)
    Zkušenosti: Ford Mondeo 2.0 TDCI 85 kW, 2004 (16.11.2013)
    Lesk a bída Octavie 2 - 1.6 TDI (25.08.2013)
    Dvě stě dvacet dva tisíc stříbrných šípů (Citroën C5 HDI) (11.08.2013)
    Jeep Wrangler JK Unlimited (22.07.2013)
    Zkušenosti: Nový sen českých rodin (Octavia III 1.6 TDI CR) (07.07.2013)
    Dvé rodinných citronů (Citroën Jumpy a C8 V6) (14.04.2013)
    Zkušenosti: Clio III 1.2 TCe - Žabožroutí fóbie (07.04.2013)
    Subaru Forester ’98 rok poté (05.04.2013)
    Kredenc 806 (01.04.2013)
    Zkušenosti: BMW 324TD E30 (10.02.2013)
    Mazda 323F BJ 1.5 (2000) (06.02.2013)
    Zkušenosti: Ford Transit 2.5 TD (26.08.2012)
    Žrout (Hyundai Grandeur 3.3i V6) (15.07.2012)
    Test: Subaru Forester ’98 2.0/90kW (imported) (02.04.2012)
    Subaru Outback 3.0R (12.02.2012)
    Zkušenosti:Mazda 323F BG 1.8 16V (mrkačka) (29.01.2012)
    1965 Oldsmobile Jetstar I + video ze Dne mobility (23.01.2012)
    Zkušenosti: Škoda Octavia II 2.0 TDI PD (15.01.2012)
    Chrysler Neon II (18.12.2011)
    Dodge Challenger SXT 2012 (11.12.2011)
    Zkušenosti: Ford Focus ST (27.11.2011)
    Hřmící myš - Mitsubishi Colt VI 1.1 (14.11.2011)
    Mitsubishi Galant 2.5 V6-24 EA5A (06.11.2011)
    Zkušenosti: Malé „zlé“ béemvé 323i (E46) (27.10.2011)
    Zkušenosti: Hyundai i30cw 1,6 CRDi (16.10.2011)
    Když seňora chlastá – Seat Altea XL 1,4 TSI (07.10.2011)
    Recenze Ford Galaxy 2001 2.3 DOHC (22.08.2011)
    Zkušenosti: Honda Civic Aerodeck 1,4iS (07.08.2011)
    Zkušenosti: VW Passat B5.5 TéDéí (17.07.2011)
    Felicia, s vrakem do nového tisíciletí (26.06.2011)
    Pirát Kchar: Mercedes Benz E500 (W211) (05.06.2011)
    Skúsenosti Peugeot 206 1,4 HDI (15.05.2011)
    Zkušenosti: Volkswagen Golf V 1.4 TSI 121HP (08.05.2011)
    Zkušenosti: „Vitamín“ C (Mercedes Benz W202) (01.05.2011)
    Skúsenosť: FIAT Brava SX 1.9JTD (01.05.2011)
    Zkušenosti: Renault Avantime (24.04.2011)
    Zkušenosti: Daewoo Nubira II 1.6 76kW (24.04.2011)
    Test: 1.2TSI + Seat Leon II (10.04.2011)
    Návod na psaní autorecenze aneb Jak psát test (27.03.2011)
    Hyundai Sonata 2,4i Elegance – proč a jak jsem k ní přišel & (06.03.2011)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia, 150.000 km (13.02.2011)
    Dacia Solenza – rumunský omyl nebo tip na výhodný nákup? (30.01.2011)
    Zkušenosti s korejskou raketou Kia Sephia 1,8 (23.01.2011)
    Zkušenosti Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po 4000 (09.01.2011)
    Zkušenosti: Peugeot 407 sw 2.0 HDi 100kw (02.01.2011)
    TEST: Ford Focus ST 225 feat. zkušenosti s prodejcem (12.12.2010)
    Zkušenosti: Seat Arosa 1.0 (21.11.2010)
    Zkušenosti: SAAB 900 NG 2.0 (24.10.2010)
    Test: Peugeot P 206 CC 1,6 – 16V (19.10.2010)
    Nissan Primera P11 GT (17.10.2010)
    Octavia II 1.6 75 kW – zkušenosti po 100.000km (26.09.2010)
    Zkušenosti: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi (30.08.2010)
    Citroen ZX, něco o VOV a AutoESA (11.07.2010)
    Domazdíno (20.06.2010)
    Test: Citroën C2 1.6 VTR (06.06.2010)
    Autíčko s píšťalkou: Golf VI 1.4 TSI (118kW) Hájlájn (23.05.2010)
    Hyundai i30cw - škodná v říši okřídleného šípu? (17.05.2010)
    Test: Da nigga hustokchár (09.05.2010)
    Test: BMW 525i E60 (09.05.2010)
    Trauma za volantem: Škoda Fabia II 1.4 TDi PD (08.05.2010)
    VW Polo 1.4 Tdi – jízdní dojmy (25.04.2010)
    Zkušenosti: Peugeot 106 1.6-16V GTI (14.02.2010)
    Zkušenosti: Harley Davidson Sportster 883 (31.01.2010)
    Zkušenosti: Ford Escort RS2000 (1995) (17.01.2010)
    Subjektivní (tudíž moje) recenze Citroenu C5 2.0i (03.01.2010)
    Octavia - přilejeme oleje do ohně :o) (28.12.2009)
    Skúsenosti: Honda Accord Sport 2.0 (29.11.2009)
    Zkušenosti: BMW 318is (21.11.2009)
    Jaguar X-Type 2.1 V6 SE r.v. 2002 (01.11.2009)
    Zkušenosti: Fiat Brava SX 1.4 a 75tkm (25.10.2009)
    Zkušenosti: Audi TT 1.8T (25.10.2009)
    Test: Seat Leon II 1.4-16V 63kW (18.10.2009)
    Zkušenosti: Honda Civic 1.3 hatchback (11.10.2009)
    Zkušenosti: Peugeot 106 (04.10.2009)
    Zkušenosti: Opel Astra G 2.0 DTI (28.09.2009)
    Lehčí pojednání o nesmrtelné Škodě 1203 (17.08.2009)
    Drákula - Dacia 1310 Break (09.08.2009)
    The heartbeat of America: Camaro (19.07.2009)
    Nissan Tiida, aneb vůz, který nikdo nechce (06.07.2009)
    Test: VW Golf III 1.4 (31.05.2009)
    Test: Fiat Palio 1.2 (04.05.2009)
    Zkušenosti: Seat Ibiza 2009 (22.03.2009)
    Test: ZuFuss 2.0 BioPower (28.02.2009)
    ŠeSTihvězdičkový výběr (08.02.2009)
    Dlouhodobé zkušenosti s Audi A6 Avant Quattro 2.5TDi (11.01.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 Zetec (04.01.2009)
    Test: Seat Ibiza 1,4 16V @ Tenerife (07.12.2008)
    Test: Citroën Xantia 1,6i (07.12.2008)
    Skúsenosti – OPEL VECTRA 2.5 V6 CDX (02.11.2008)
    Test: Honda Civic 6. generace (14.10.2008)
    Test Mercedes – Benz A 150 (05.10.2008)
    Zkušenosti: Suzuki Ignis 1.3-16V (28.09.2008)
    Test: Hyundai Getz (21.09.2008)
    Zkušenosti: Renault Clio 1.6 16V (RSi) (14.09.2008)
    Test: Audi A3 TDi-PD 77kW (20.07.2008)
    Nová Ibiza - jaká je? (22.06.2008)
    Test: Toyota Avensis 2.0 16V '98 (08.06.2008)
    Test: Toyota RAV4 (27.04.2008)
    Test: Škoda Fabia HTP (13.04.2008)
    Fiat fperle (Bravo II 1.9 JTDM 16v) (06.04.2008)
    Zmrdí test: PRAVDA o štvorvalcovom Chevrolete Spark 1.0 (30.03.2008)
    Zkušenosti: Chevrolet Lacetti 1.4 (24.03.2008)
    Test: Volvo FH13 (16.03.2008)
    Zkušenosti: Toyota Yaris 1.0 (09.03.2008)
    Test: Subaru Outback 01 2.5i AT 115kW LPG (02.03.2008)
    Test: Ford Escort 1,6 16V (98') (24.02.2008)
    Test: Škoda Octavia II Combi 4x4, 2.0 FSI (03.02.2008)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia (30.09.2007)
    Test: Tatra 815 S3 (27.08.2007)
    Test: Citroen XM (11.08.2007)
    Test: Toyota Corolla 1,3 16V STD (22.07.2007)
    Citoren AX 1,4 GTi (01.07.2007)
    Test: AM General 1/4 ton truck tactical M151A2 (10.06.2007)
    Test: Ford Focus II 1.8TDCi po 35 tisících (03.06.2007)
    Test: Ford Focus 1.6-74kW (03.06.2007)
    Test: Fabia 1.9 SDI (28.05.2007)
    Test: Piper L4 (05.05.2007)
    Test: Volvo 850 T5 (01.05.2007)
    Test: Škoda Suberb 1.9TDI (01.05.2007)
    Zkušenosti: Kůň (16.04.2007)
    Zkušenost: Škoda Roomster (01.04.2007)
    Zkušenosti: 605 (17.03.2007)
    Test Mercedes Benz W123/200T (05.02.2007)
    Zkušenosti: Německý drak (Trabant 601) (25.12.2006)
    Zkušenosti: BMW E36 320i (03.12.2006)
    Test: Citroën C1 (26.11.2006)
    Test: Mazda 6 (26.11.2006)
    Test: Fiat Uno (19.11.2006)
    Test: Lincoln Town Car (22.10.2006)
    Test: Škoda Roomster Style 1.4 16V 63kW (08.10.2006)
    Test testu: Škoda Roomster 1.2 HTP (05.10.2006)
    Zkušenost: Ford Focus II 1.4 Zetec (29.09.2006)
    Test: Škoda Forman (16.09.2006)
    Test: Citroen Saxo 1.5D (16.09.2006)
    Test: Honda Civic 8 (16.09.2006)
    Test: VW Lupo 1.7SDi (10.09.2006)
    Test: Ford Mondeo 2.5 V6 Duratec (11.06.2006)
    Test: VW Sharan (11.06.2006)
    Zkušenosti: Peugeot 307 XT 2,0 HDi (04.06.2006)
    Test: Peugeot 405GLD (01.05.2006)
    Test: Ford Mondeo TDCi automat (12.03.2006)
    Test: Ford Mondeo 1.8 (12.03.2006)
    Test: Peugeot 307 (05.03.2006)
    Test: FV Passat 1,9 tydy (26.02.2006)
    Test: 2x fiesta do města (17.02.2006)
    Test: Drážďanský zázrak (17.02.2006)
    Der Führer: BMW 730d (12.02.2006)
    VAZ 2103 - vôňa kože a benzínu (09.02.2006)
    Test: Fulcrum (30.12.2005)
    Test: Renault Twingo II.... (11.12.2005)
    Test : Audi Coupe GT - NG a KX (04.12.2005)
    Test: MCC Smart CDI (28.11.2005)
    Test: Daewoo Matiz 0.8 (20.11.2005)
    Honda Civic 7... (25.09.2005)
    Test : Citroën C3 1.1i SX (11.09.2005)
    Test: Suzuki Swift 1.3 GL (21.08.2005)
    Test: Octavia? Myslím že spíš ano! (04.07.2005)
    Test: Alfa Romeo 33 16V (19.06.2005)
    Test: BMW 324d po čtyřech letech (12.06.2005)
    Test: Škoda Octavia II 1.9TDI PD (29.05.2005)
    Test: AAA Auto Praha (24.04.2005)
    Test: BMW fünf drei fünf (24.04.2005)
    Test: Schade hundertdreisig GL (31.03.2005)
    Test: Fabia po 25 tisících (20.03.2005)
    Test: Opel Zafira 2.2 Hdi (06.03.2005)
    Test: Renault 25 Baccara (12.02.2005)
    Tatra T613 – svědek geniality a rozvratu (30.01.2005)
    Test: Cordoba po 15.000 km (30.01.2005)
    Test: První seznámení s chevroletem niva (08.08.2004)
    Test: Seat Cordoba II 1.4-16V (20.06.2004)
    Test: VW Golf V 1.4-16V MPi (02.05.2004)
    Test: VW Polo 1.2HTP (14.03.2004)
    Test: Renault Scénic II 1,9DCi (19.10.2003)
    Test: Škoda Octavia 1,9TDi (23.03.2003)
    Test: Škoda Felicia (22.12.2002)
    Test: Škoda Fabia 1.4MPi combi (23.06.2002)

    [Akt. známka: 2,38] 1 2 3 4 5

    ( Celý článek | Autor: Hombreux | Komentářů: 53 | Informační e-mailVytisknout článek )

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.