D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Test: Toyota Corolla 1,3 16V STD
    (ze dne 22.07.2007, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 22.07.2007 21:29:28     Reagovat
    Autor: JP - Neregistrovaný
    Titulek:Souhlasím
    Mám osobní zkušenost se starou Corollou taktéž s motorem 1,3 16V. Než jsem zjistil, že je tam schovaná 1,3, mylně jsem se domníval, že jde o 1,6. Tak to auto působí. Tedy az na vysavacovy zvuk. Jak pise autor, musi se tocit a pak na 1,3 jede opravdu neskutecne. Rozhodne lepe nez Fabie a spol. Razeni je takove japonsky gumove a co me prekvapilo, docela nizky podvozek, nutno davat bacha na obrubniky.
    Jedine co mi na tom aute "vadilo" byl japonsky design, ktery je plnych tech jejich "tradicnich" krivek. Me osobne to oku moc nelahodi. Nicmene nelahodi i zlodejum, takze jde spise o mensi vyhodu.
    Vybavu to auto melo vynikajici, posilovac rizeni, klimu, elektricky okna...
    Zaverem, kdo hleda spolehlive, slusne jednouci auto za dobry peniz, Corolla ho nemuze zklamat.

     
    Komentář ze dne: 24.07.2007 16:17:10     Reagovat
    Autor: Joker - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Souhlasím
    Akorát se ojeté docela blbě shánějí, řekl bych. Například taková, jaká je popsaná v článku. Asi jich zas tolik není a navíc se jich asi majitelé (pochopitelně) nechtějí zbavit.

     
    Komentář ze dne: 24.07.2007 21:16:54     Reagovat
    Autor: DavidŠ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Souhlasím
    Přesně tak. Pokud se auto např. ještě hodí někomu v rodině, známému apod., je naprostá zhůvěřilost ho dávat do bazaru. Obávám se, že tam končí auta po ráně anebo taková, se kterými se špatně zacházelo...

    Komentář ze dne: 22.07.2007 22:36:44     Reagovat
    Autor: jízlivec - Neregistrovaný
    Titulek:Ohavné černé nárazníky...
    jsou asi ještě "gumové". Za takové bych tomu autu políbil výfuk! Již dlouho se totiž auta vyrábějí bez jakýchkoliv nárazníků, hodných toho jména. "Nárazníky lakované v barvě vozu" jeho užitné vlastnosti výrazně snižují, jejich materiál nevydrží ani "náraz" v rychlosti řádu cm/s a vrcholem fšeho je předsunutá montáž přední RZ (dříve SPZ) na jakési výstupky místo poctivého zanoření pod obrys. Tož tak...

     
    Komentář ze dne: 23.07.2007 23:24:04     Reagovat
    Autor: DavidŠ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Ohavné černé nárazníky...
    S tou "praktičností" lakovaných nárazníků máte pravdu, jenže zrovna u lépe vybavených Coroll téhle generace, které "lakované" nárazníky měly, to tak špatné nebylo - v horní části nárazníku totiž zůstal zachován asi 15cm vysoký nenalakovaný pruh, který toho dost odchytá, vzhledem k tomu, že je nejexponovanější...

    Komentář ze dne: 22.07.2007 23:27:46     Reagovat
    Autor: foty - Neregistrovaný
    Titulek:toyota corolla
    tak corollu jsem míval taky - a dodnes na ni vzpomínám, bylo to jedno z nejlepších aut, které jsem poznal. A až budu kupovat další, bude to zase Toyota.......za celé roky odešla pouze žárovka !

    Komentář ze dne: 22.07.2007 23:38:09     Reagovat
    Autor: Dreamer - Neregistrovaný
    Titulek:Corolla
    Pred necelym rokem jsem drandil asi 2 mesice s Corollou 1.3 "f plny palbe", automat, r.v. 06 - sedan. Takova funny karka:-) Kdyz na to clovek na dalnici dupnul, plyn proslapl podlahou, deli se veci...:-) Dik jeho zvukovemu projevu jsem to duverne pojmenoval Bziiiik:-) Jecelo to jako formule 1, zralo to mozna jeste vic a ten zvuk prekricel i vcelku nahlas pustenej iPod... Ale jak to prd jelo, ve meste se s tim dalo vcelku kravit - zataceni za pomoci rucni brzdy a podobne vylomeniny, auto to ustalo se cti:-) Ale s lehkym srdcem jsem dal pryc a presedlal do 3 a pul litru:-) P.S. - normalne takhle v CR nejezdim, jen jsem okoukal finesy bezneho saracenskeho provozu (aby me nikdo nekamenoval, ze jezdim jako idiot:-)

    Komentář ze dne: 22.07.2007 23:51:39     Reagovat
    Autor: Trubiroh - Neregistrovaný
    Titulek:
    Nie je pravda že hatchback má najlepšie jazdné vlastnosti, skôr ako také napíšeš vyskúšaj aj ostatné, aj tie majú dobré jazdné vlastnosti, sú tvrdsie ako bezne auta, ale jazdi sa s nimi dobre. Vyhodu velkych vyššie umiestnených zadných svetiel ( a neviem čo je na nich odporné ) na kombiku vidim v lepšej viditeľnosti, kto už tam nezbadá brzdové svetlá alebo smerovky, ten by nemal čo za volantom hladať. Inak súhlas s článkom.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2007 01:59:18     Reagovat
    Autor: Tomas - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    He, he:

    Punto, R5, a džaponští kombíci rulezzz

    Komentář ze dne: 23.07.2007 12:19:19     Reagovat
    Autor: Alfik - Neregistrovaný
    Titulek:a co fotky
    místo zdlouhavého popisování vložit fotku
    Zadní hmyzí světla - dám fotku a je to.

    Komentář ze dne: 23.07.2007 12:25:38     Reagovat
    Autor: Martin - Neregistrovaný
    Titulek:cyklovac steracu
    tak to je sila kdyz tam neni ani cyklovac prednich steracu ... :(

     
    Komentář ze dne: 23.07.2007 13:18:03     Reagovat
    Autor: drgi - Neregistrovaný
    Titulek:Re: cyklovac steracu
    citaj poriadne. vybava STD bola nieco ako Fabia Junior, pre CZ/SK a turecky trh. corolly dovezene z nemecka maju vacsinou lepsiu vybavu aj stav ako corolly kupene a prevadzkovane v cesko/slovensku.


     
    Komentář ze dne: 23.07.2007 23:36:27     Reagovat
    Autor: DavidŠ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: cyklovac steracu
    No, já bych to nějak strávil, kdyby tam nebyl žádný, ale když tam cyklovač je, ale VZADU, tak to fakt nechápu :-)

     
    Komentář ze dne: 24.07.2007 13:26:52     Reagovat
    Autor: Yokotashi - Neregistrovaný
    Titulek:Re: cyklovac steracu
    Cyklovac ma i muj Watburg 353 z roku 1976 ... myslim, ze se zacaly seriove montovat nekdy na zacatku sedmdesatych let a do trabantu o neco pozdeji. Docela prakticka vecicka :-).

     
    Komentář ze dne: 26.07.2007 11:18:57     Reagovat
    Autor: m0rph - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: cyklovac steracu
    cyklovac v trabim, na to se teda nepamatuju. samozrejme dodatecne si ho montoval kdekdo, koneckoncu nejake schema se objevilo asi tak v kazdem druhem AR/B :)

     
    Komentář ze dne: 26.07.2007 22:55:24     Reagovat
    Autor: LWG - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: cyklovac steracu
    Trabant 601 měl cyklovač stěračů z výroby. Několik známých v té době závidělo. Náš T 601 byl tuším ročník 1983 nebo 4.

    Komentář ze dne: 23.07.2007 12:38:03     Reagovat
    Autor: jakub - Neregistrovaný
    Titulek:Corolla G6 a STD
    Tuhle Corollu jsem si kupoval v roce 1999 a k článku (který je výstižný) bych přidal, že existovala i v mírně vylepšené verzi G6. Ta se sice nelišila nijak dramaticky, ale něco by se našlo. Neměla zmiňované černé nárazníky, ale lakované s cca 4cm tlustou černou gumovou linkou proti odření, neměla zmíněnou příšernou přístrojovku, ale naprosto běžnou s velkým tachometrem i otáčkoměrem a malými ukazateli teploty a paliva mezi nimi. Další trochu rapidnější změnou byl interiér, který byl kompletně černý, sedačky měly delší sedáky i opěradla, která měla mnohem výraznější boční vedení a v neposlední řadě měla šestistupňovou převodovku.
    Z opačného konce existovala i naprosto zoufalá verze STD, která byla naprosto oholená a všehoprostá (byť o cca 100 tisíc levnější). Ta v zájmu maximálního snížení ceny postrádala snad vše, co bylo už tou dobou zvykem, včetně výškově stavitelných sedaček a volantu, centrálního zamykání a místo standardního elektrického stahování oken měla instalovány kličky, což už v té době a v té kategorii byl opravdu veliký archaismus. ;)
    Na závěr bych ještě podotknul, že svou Corollu jsem prodával po pěti letech s necelými 150 tisíci km na tachometru a za celou dobu neměla jedinou závadu.
    To lidový vůz na golf, který jsem si po ní ve chvilkovém pominutí smyslů koupil, je ze zcela jiného soudku. Toho mám cca 3 roky a jen na opravách věcí, které mi někdo ukradl (jako například 2x airbagy, blinkry, rádia atd) nebo se jen prostě rozbily (klimatizace, turbo a mnoho dalších prkotin, o jejichž existenci jsem dosud neměl ani tušení) mě stál cca 150 tis. kč.

    Komentář ze dne: 23.07.2007 16:32:16     Reagovat
    Autor: KM - Neregistrovaný
    Titulek:Fabia 1.4
    Rádoby vtipné přirovnání výkonu vašeho motoru k motoru fauvé ve fábii kulhá za předpokladu, že byste věděl, že 16V varianty se dodávaly s výkonem 55 kW, resp. 74 kW. V tomto parametru nevidím žádný podstatný rozdíl.

    Komentář ze dne: 23.07.2007 23:23:58     Reagovat
    Autor: Martin27 - Neregistrovaný
    Titulek:Corolla s motorem 3E
    Měl jsem pět let corollu s motorem 3E, který se dal točit přes 7200 a okolo 5400 otáček měl vrch, jelo to neskutečně, spotřeba něco přes 7 litrů, obrovský kufr jako oktávka, ujel jsem 107 tis.km a lil do toho jen benzín a olej. Také jsem jí dopřál Mobdylensulfid od LiquiMoly (přídavek do oleje nikoliv zázračný ovšem fungující, cena bauhaus asi 179kc do 3,5l oleje), oficiání test v Toyotě CK Brno ukázal, že dochází k minimálnímu opotřebení a 3x test opakovali :-)))
    To auto za 5 let nepotřebovalo NIC.
    Táta si koupil o rok později diesel nepřeplňovaný který měl mj. větší tlaky než přeplňovaný Renault, ujel s ním cca 280 tkm a ŽÁDNÁ oprava!!!! Nic. Jen žárovky, filtry, olej, gumy.

    Závěr - Toyota forever. Nebudete zklamáni. Kolega má v rodině již 12 let tři Toyoty a má nezávisle podobné závěry.

    Celkem vychvaluji ale opravdu je co.

     
    Komentář ze dne: 24.07.2007 10:25:48     Reagovat
    Autor: KM - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Corolla s motorem 3E
    Švagr má corollu s motorem 1.6 4 roky, najeto lehce pres 70 tisíc a utíká mu olej. Servis si s tím neví rady, zástupce přímo od Toyoty taktéž ne, takže mu v naštěstí rámci záruky vymění celý motor. Toyota forever.

     
    Komentář ze dne: 24.07.2007 11:14:45     Reagovat
    Autor: DavidŠ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Corolla s motorem 3E
    No, tak tohle není žádná běžná závada... to vypadá spíš na špatný kousek... Mojí corolle je 9 let a ani těsně před výměnou oleje jsem nezaznamenal žádný úbytek, na tohle by opravdu trpět neměly. Zajímavý.

     
    Komentář ze dne: 24.07.2007 13:51:17     Reagovat
    Autor: drgi - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Corolla s motorem 3E
    problemy sa nevyhnu ziadnej znacke, otazka je ako sa k tomu servis a hlavne importer postavi. Corolly generacie E10 (1992-1996) mali vadne piestne kruzky na niektorych seriach, motor zral olej. kruzky sa menili v ramci zaruky.


    Komentář ze dne: 25.07.2007 00:14:35     Reagovat
    Autor: Frantisek - Neregistrovaný
    Titulek:Corollu znám
    měl jsem o rok mladší, liftback a s motorem 1,3 VVTi. Skutečnosti v článku můžu jen potvrdit - kupoval jsem ji v létě 2004 za 120tKč - skoro polovina tehdejší ceny srovnatelné Oktávie! Stejný prostor uvnitř a s Oktávkou jsme vždy jeli nastejno. Sociální výbava mi až tak nevadila, klimatizaci jsem měl a za dva roky provozu jsem opravoval jen čelní sklo (kamen od protijedoucí S120) a podvozek. Ten vzal za své díky mé úchylce - kola o 1" větší, než se vejdou do podběhu :-D - vím co to s autem udělá, ale mě se to prostě líbí!
    Odešla přes tripleA bazar v létě 2006 (moc jsem se nasmál při čtení zde popsaných zkušeností s tamními prodejci/výkupčími) a dostal jsem za ni stejně peněz, jako stála předloni :-D Pak ji prodali za 117 - volala mi nová majitelka, docela to auto očesali, paní zaplakala.
    COROLLA - rád vzpomínám. I proto, že jsem s ní jezdil za moc krásnou slečnou....

    Komentář ze dne: 25.07.2007 02:48:22     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Anketa
    Ty ankety jsou zajimava vec.
    Tak treba na te ankete nahore se ukazuje, ze zhruba kazdy ctvrty (cca 285 hlasu ANO) je debilni vypatlana zalena svine, bez kousku mozku.
    Protoze primo na tomhle webu uz byla nekolikrat "ohodnocena" pohadka o jakemsi udajnem globalnim oteplovani a jakychsi udajne nadmerne produkovanych sklenikovych plynech, takze opravdu jen nekdo vyse zmineny muze hlasovat "ano".

     
    Komentář ze dne: 25.07.2007 07:04:47     Reagovat
    Autor: Ygorek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Anketa
    Ty ankety jsou fakty zajímavá věc. A jětě lepší jsou reakce.
    Globální oteplování není pohádkou, ale realitou podle většinového konsensu. Proč k tomu dochází a jaký podíl na tom má člověk jasné není.
    Skleníkové plyny nadměrně produkovány jsou, jejich obsah v atmosféře je měřen desítky let. Co jejich zvýšená produkce způsobuje jasné není, rovněž mechanizmus působení se jen nastiňuje.
    Prostá logická úvaha, které by měl být schopen průměrný absolvent základní školy, je: "Pokud množství látky, které se z oběhu stahovalo léta, uvolním zpět do oběhu během dne, ovlivní to systém, nebo ne?"
    Logická odpověď podpořená nahlédnutím do výsledků měření zní:"Ano. Jak vidno, dojde nikoli ke statisticky významnému zvýšení amplitud hodnot, nýbrž frekvence změn, které pozná několik dní v roce i laik pouhým pohledem z okna. Kam rozkmitání systému vyústí, není patrně přesně odhadnutelné, o to větší bude překvapení."
    Pokud jsem debilní vypatlaná zelená svině bez kouska mozku a navíc, podle vašeho vzkazu v jedné starší diskusi, jsem ***** sedící pod rudě zarámovaným Paroubkovým portrétem, mohu upřímně odpovědět, že je mi to jedno.
    Přeji vám příjemný den.
    --------------------------------------------------------------------------------- ---
    O.T. "ANO" jsem nehlasoval, ale Mikova reakce mě přiměla názor změnit. Tedy 286 hlasů.

    Jste můj člověk, Mike. Miluji přesné přímočaré soudy, pevně podložené fakty.

    Omezení produkce CO2 může znamenat mimo jiné omezení spalování látek, které se dají velmi dobře využít i jinak, jak nám předvádí pan DuPont a jeho kolegové v branži. Po spálení se nepředvede již nic.

     
    Komentář ze dne: 25.07.2007 07:30:06     Reagovat
    Autor: I.R. - Neregistrovaný
    Titulek:anket se neúčastním obvykle
    ale jo.... přidám se :-) 287

     
    Komentář ze dne: 25.07.2007 18:43:13     Reagovat
    Autor: Tomas - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Anketa
    No, sice mi ten termín 2012 přijde šibeniční a důležitější je zkoordinovat střednědobá opatření s dlouhodobými (o nichž se moc nemluví - jde třeba o vývoj "čistších" technologií), ale na popud Mikeovi, který opravdu argumenty nevládne, jsem dal také hlas ANO.

    Komentář ze dne: 25.07.2007 08:31:22     Reagovat
    Autor: Ross - Neregistrovaný
    Titulek:
    Toyota je bezesporu uz leta jedno z nejspolehlivejsich aut. S tim naprosto souhlasim. To 'motoricke' srovnani ale neni prilis stastne, pravdepodobne ma autor spatne informace a taky je to tak trochu o kroutaku. Momentalne jezdim v zajeti produkce koncernu VW ... ktery se na muj vkus dost sere. Muj dalsi krok bude pravdepodobne HONDA.

    Komentář ze dne: 26.07.2007 17:39:51     Reagovat
    Autor: f - Neregistrovaný
    Titulek:
    No, jsem z článku poněkud rozpačitý.
    Tak třeba spolehlivost. Já mám zato, že by na autě do 100 000 Km neměly odcházet žádné věci.

    To, že odejde cosi v průběhu 8 000 km, ke kterám se vztahuje autorova recenze, na palivovém čerpadle, nelze komentovat. (A někdy okolo 65 000 km) Nelze komentovat, vzhledem k nepoužitelné "velikosti" vzorku. Ale o tom, že autor vzápětí prohlásí, jaký je to nerozbytný držák, tak o tom si myslím své. Něco o tom, jestli autor píše o svých zkušenostech, anebo o svém názoru.

    Ostatně srovnávat několik let starý motor, s motory většinou podstatně staršími... s výsledkem že motor jeho Toyoty je s přehledem nejlepší... tak o tom si myslím také svoje.

    Sem to četl jako recenzi, a on to byl článek z fanklubu.

     
    Komentář ze dne: 26.07.2007 23:38:59     Reagovat
    Autor: DavidŠ - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    To auto je z rodiny, čili jeho historii znám dobře a mimo to čerpadlo se skutečně nemuselo řešit nikdy nic. Do 100.000 km by nemělo nic odcházet? Hehe, možná nemělo, ale odchází... Nejen majitelé Fabií, Octavií apod (žárovky, turba atd) by mohli vyprávět... v rodině je dále zánovní Peugeot (30tkm), který má přímo neskutečnou spotřebu oleje, a další Toyota jiného typu s cca 120tkm, která má dosud také bezproblémový provoz... Znám se s více lidmi, vlastnícími Corollu a i s větší porcí km, a jejich názory se shodují. Nemám zapotřebí zadarmo propagovat nějaký automobil.

    A k tomu motoru: několik let starý? Tohle auto je z roku 1998, začalo se vyrábět již v r. 1997 a motor se objevil již v předchozí generaci. Mladší než 15 let tedy určitě není. Ostatně si myslím, že je věcí škodovky, že do fabií (které řadím ke konkurenci a tedy je s mou toyotou srovnávám), cpe motor z počátku 80. let, já srovnávám výsledný produkt.

    Mám pocit, že se ozvala potrefená husa jezdící z koncerňáckým produktem, který nenaplnil očekávání ;-) Ale to je jen spekulace.

    A k ostatním šťouralům poukazujícím na něšťastné nebo chybé motorické srovnání - použil jsem přepočet výkonu na litrový objem, což mmch. není tak irelevantní údaj, abych poukázal na schopnost výrobce vyždímat z malého objemu vysoký výkon (samozřejmě bez přeplňování), a to i v době minimálně před deseti lety a v sériovém autě (navíc jako základní motzorizace!). Nejsem si vědom práce s chybnými údaji o škodováckých motorech (1.4 MPI/44 a 50kW - Škoda a 1.4 16V/55 a 74kW - VW). Pokud jsem srovnával s některým z nich, bylo to v textu jasně napsáno.

     
    Komentář ze dne: 27.07.2007 15:00:48     Reagovat
    Autor: f - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    "Mám pocit, že se ozvala potrefená husa jezdící z koncerňáckým produktem, který nenaplnil očekávání ;-) Ale to je jen spekulace."

    Opravdu, je to jen spekulace. Navíc chybná.
    A teď zcela vážně: co furt s těma škodovkama máte za problém? Tak si ji nekoupím. Ani já ji nemám. Ale že bych musel každýmu pořád mlít, že nemám škodovku a jaký je to skvělý, že ji nemám.

    A teď zcela vážně; nechme stranou jedno rozbité čerpadlo. Na mě dělá Toyota podobný dojem, jako koncern VW. V tom smyslo, že VW kdysi dělal sice ne zázračné, ale hodně spolehlivé a nenáročné Golfy II a III. A i když je to s tou spolehlivostí už dávno jinak, tak z toho již 10 let žije. A zároveň, koncernové ojetiny se prodávají za poněkud nepřiměřenou cenu. Možná se mýlím, ale podle mě to samé v několika málo posledních letech začalo i u Toyoty.

    Jo, toho že motor se nevyrábí od letoška si jsem vědom. A v dobrým, ale je zajímavý, že lidi, co mají hned jasno (se ozvala potrefená husa jezdící z koncerňáckým produktem), zároveň mají ve zvyku i dost hrubě podceňovat úsudek těch ostatních.


     
    Komentář ze dne: 13.08.2007 20:21:56     Reagovat
    Autor: f - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Mimochodem, nedalo mi to a říkal jsem si, že bych si měl spočítat, čím to vlastně jezdím. V rodině máme dvě auta. Jedno evropské, druhý je Japonec vyrobený v Anglii. Obyčejné rodinné vozy, žádná sportovní verze, ani zdaleka ne nejlepší verze modelu (u evropského dokonce ta nejnižší motorizace v době nákupu), ani žádný tuning. Motory jsou benzínové, atmosférické, tovární nastavení.
    Tak to evropské auto má s rozdílem nějaké setiny kW stejný výkon na litr objemu, jako ta tvoje Corola. A mírně lepší krouťák.
    Japonec má o cca 10% lepší výkon na objem a lepší krouťák včetně jeho průběhu.

    Ale jak jsem napsal, jsou to obyčejný auta na obyčejné ježdění. To mi teda řekni, nad čím ty onanuješ.

    Komentář ze dne: 01.08.2007 10:02:37     Reagovat
    Autor: aaa - Neregistrovaný
    Titulek:foto
    Trocha foto :)

    http://im.sauto.cz/sauto_photos//1081/5714913/ae3dd5509c617aaefca2bd43bc4f1d3b.jpg

    http://im.sauto.cz/sauto_photos//1081/5714913/0748a8a47967ba765997b93f93a9896d.jpg

    http://im.sauto.cz/sauto_photos//1081/5714913/9fcbebf22394b4a74f4e86dec6976b91.jpg

    http://im.sauto.cz/sauto_photos//1081/5714913/3d108f255d5c902213c7327f1006bd22.jpg

    http://im.sauto.cz/sauto_photos//1081/5714913/6d719d6c9bff3ef358f03d154c833808.jpg

    http://im.sauto.cz/sauto_photos//1081/5714913/e24180a5e4160acda015dedd75be0bad.jpg

    http://im.sauto.cz/sauto_photos//1081/5714913/67f1af0967495f7c375ccc1be5c0a834.jpg

    http://im.sauto.cz/sauto_photos//1081/5714913/623fd2743d78a0f661bf98c0824b43b3.jpg

    Komentář ze dne: 10.09.2007 18:48:16     Reagovat
    Autor: Petr Adámek - Neregistrovaný
    Titulek:Nájezd
    Devět let staré auto s nájezdem 69 tisíc kilometrů? To měl kupující opravdové štěstí!

    Komentář ze dne: 31.01.2008 05:52:07     Reagovat
    Autor: alois - Neregistrovaný
    Titulek:taky ji mám
    Zdravim, taky jí mám, koupil jsem ji v takovym stavu no... ze bych si radsi nafackoval, pretoceny tacho, tlumice v ř..i no nic clovek to asi vzdycky p....e u prvniho auta. :-)
    Jizdni vlastnosti, muzu souhlasit s autorem, na normální ježdění prostě bez problému - v extrémních zatáčeních neutrální, jelikož je lehký, tak i přes citlivou práci s plynem na kostkách v kopci za deště prohrábnu (možná moje neschopnost), brzdy přední(2kotouče 2000,- 2destičky 1500,- 1sada manžet a pružin brzd. třmenu 900,-) jsem taky měnil - nyní bez problémů, standardní brždění bogužel bez ABS(domontování prej 10k u toyoty, neověřeno). Zajímalo by mě teda ale kolik mam vlastne najeto jelikož ty tlumiče(1 á 2100,- Kč) jaksi...3 z nich tečou, vzady vyklepaný silentbloky, tákže se budou na jaře muset měnit a pak bude auto "jak nový". Při přejezdu nerovností, jako např. koleje u vozovny střešovice, se tedy pár zvuků ozve, pár plastů zaskřípe... Co se týče dálnice tak musím souhlasit s autorem... konstantně 150 se dá udržovat kopec nekopec - pak si auto ale vezme, to je jasný. S tím hlukem taky musím polemizovat, jelikož při vysokých rychlostech, tedy i otáčkách, je dost slyšet motor, jako je tam celkem bordel prostě. Ale já sem mladej mně to nevadí.
    Dál kabina - hnus velebnosti, na nikoho to dojem neudělá, furt se mi nedaří ji nějak udržet v čistotě... vyluxuju, umeju saponátem a za tejden uz to vypadá jak před tím, už to vzdávám. Jinak parkování mi přijde v pohodě, podobně jak s jinými auty. (Plastovej nárazník je gůd). Sedadla, ano taky nic moc, mám jaksi 192 a sedačku mám vzadu na doraz... Co mě ale zlepší náladu je vnitřní prostor, je to subjektivní ale se svými proporcemi nemám pocit stísněnosti sevřenosti jako u jiných aut. Taky jestli znáte rehabilitační míč, tak ten se nám podařilo dostat na zadní sedačky přes přední dveře a ještě se tam dozadu posadili dva lidé a dopředu kamarád. No znáte jiné auto které toto dokáže???
    Spotřeba: zde opravdu záleží jak jedete. Nemám objektivní údaj bó se jezdí 90% po práglu(cca 8l). Co ale prostě musím vyzdvihnout jsou ceny pojistek. A to:Odpovědnost: 2500,- u directu(bonus 5%) a havar. 3500,- u generalli(5%/5000,- spoluúčast ALLRISK!!! a je mi 22, adresa v praze).
    Hodnocení s tím se stotožním a tohle auto si nechám a už ho nikomu nedám, možná někam do rodiny nebo kamarádovi abych si ho mohl vzít zpět:-), jen bych dodal, jestli budete mít příležitost tohle auto koupit v dobrým stavu, třeba jako druhý berte to, ceny ojetin jsou vyšší ale údržby nižší. Dál nemohu souhlasit s výroku typu japonci jsou drahý na ND. Rozhodně tedy NE! corolla, které se tuším již vyrobilo přes 30 milónů. Mám to porovnané.
    P.S. buďte u toho nákupu chytřejší než já:-) a grtauluji autorovi k úlovku

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.