D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Krouťák, výkon a spol. reloaded
    (ze dne 18.01.2015, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 18.01.2015 22:03:52     Reagovat
    Autor: PanPredseda - PanPredseda
    Titulek:Tabulky a grafy
    Jsem to jenom já, kdo tabulky a grafy nevidí ani po reloadu?

     
    Komentář ze dne: 18.01.2015 22:21:21     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re: Tabulky a grafy
    už by to mělo být OK.

     
    Komentář ze dne: 19.01.2015 10:46:03     Reagovat
    Autor: Childeater - Childeater
    Titulek:Re: Re: Tabulky a grafy
    ...furt je nevidím

     
    Komentář ze dne: 19.01.2015 14:19:39     Reagovat
    Autor: misaka - misaka
    Titulek:Re: Re: Re: Tabulky a grafy
    ...já taky ne. Ale skoro si říkám, jestli D-FENS nepřikoupil do svého webu nějaký engine, který rozpozná, že bych tomu stejně nerozuměl (a já tomu opravdu nerozumím) a proto mi tím nebude zatěžovat hlavu. Jestli ano, pak se bojím, co všechno se mi nezobrazí :).....

    Komentář ze dne: 18.01.2015 22:08:09     Reagovat
    Autor: Michal - Neregistrovaný
    Titulek:
    ty motory sou hrozny , kdyz je porovnate 16V tak opravdu nejedou

     
    Komentář ze dne: 18.01.2015 23:24:11     Reagovat
    Autor: Leviathan - Leviathan
    Titulek:Re:
    Jednou jsem měl možnost bezprostředního srovnání kámošovy feldy 1.6 s tehdy mým civicem 1.6 VTi.
    Výsledek? Civic skončil asi 100 metrů od silnice a už nikdy potom nejezdil (jeho díly, hlavně motor, snad ještě někde jezdí rally), protože jsem byl...to, co jsem byl - dvacetiletý idiot s VTi.. :-D

     
    Komentář ze dne: 19.01.2015 08:18:01     Reagovat
    Autor: Brouk - Brouk
    Titulek:Re: Re:
    Všechno zlé je na něco dobré...

    Komentář ze dne: 18.01.2015 23:38:45     Reagovat
    Autor: Cmk - cmk
    Titulek:1.6 55kW
    Kup si TDi... Optimalne stary 66 nebo 81kW v zachovalym Golfu 3.
    Budes mit stejna drahy auto, o 2 litry mensi spotrebu, pro tebe prijemnejsi pocit z jizdy.

    Pokud totiz jezdis do 3.500 a vyhovuje ti to (coz je nic proti nicemu), pak nafta je pro tebe lepsi volbou...

    Ta 1.6ka ve felde sice dava pocit "zatahu vocpoda", ale to je tak vsechno a to to TDi cko to bude umet lip.

     
    Komentář ze dne: 19.01.2015 03:37:07     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: 1.6 55kW
    Kup si TDi

    To není dobrá rada, protože www.ocs.cz/CD/tdi.gif

     
    Komentář ze dne: 19.01.2015 10:26:03     Reagovat
    Autor: Pat Bateman - georgetown
    Titulek:Re: Re: 1.6 55kW
    Já měl O1 TDI 66 kw a musím říci, že to byl při dobré údržby a chování jednoduchý nezničitelný motor. Vzhledem k nízkému výkonu ani trošku nekouřil a prodával jsem ho s 300 k na kontě v parádní kondici (nejspíše i s původním turbem...).

     
    Komentář ze dne: 19.01.2015 10:50:06     Reagovat
    Autor: Childeater - Childeater
    Titulek:Re: Re: Re: 1.6 55kW
    ...tatík nedávno oslavil 400kkm s Berlingem 2.0Hdi 66kw, v motoru také vše původní, turbo dtto.

    Tohle starší Hdi bylo na ježdění příjemnější než TDi

    Komentář ze dne: 19.01.2015 00:12:43     Reagovat
    Autor: Michal - Neregistrovaný
    Titulek:
    Přidávám sem odkazy na zajímavou trojici článků. Jsou i na konci diskuze prvního článku Krouťák, výkon a spol.
    http://www.kaps-transmissions.com/news-kaps/newtonmetry_nejsou_kilowatty_dil_prvni- 998.html
    http://www.kaps-transmissions.com/news-kaps/newtonmetry_nejsou_kilowatty_dil_druhy- 999.html
    http://www.kaps-transmissions.com/news-kaps/newtonmetry_nejsou_kilowatty_dil_treti- 1000.html

    Komentář ze dne: 19.01.2015 01:17:17     Reagovat
    Autor: Moooog - Moooog
    Titulek:felecia 1.6MPi
    U 1.6 Felicie ještě iluzivně pomáhá nepřirozená, takřka až logaritmická odezva plynového pedálu. Podobně se choval myslím i jistý motor u Hyundai Getz - stačí lehce sešlápnou a auto doslova vystřelí. Dělá to pocit silného auta do té doby, než při předjíždění sešlápnete plyn na doraz -
    pak zjistíte, že jediné, co se hrne vpřed je kobeček...

    Ale svou 1.6MPi mám rád - jako nenáročné záložní auto je k nezaplacení.

    Komentář ze dne: 19.01.2015 03:17:26     Reagovat
    Autor: shulak - Neregistrovaný
    Titulek:chybí
    ,,Motor 1.6 má smysl točit přibližně do 3500 rpm. Pak nastává výrazný propad točivého momentu a také nárůst výkonu je dále již slabý.,,

    Chybí mi tam zohlednění převodů, ona sice ztrácí na síle nicméně pokud zařadím výš zrychlení bude jen horší právě kvůli těžšímu převodu. Snad jen přímej převod má malou výhodu většinou poslední kvalt.

     
    Komentář ze dne: 21.01.2015 00:50:08     Reagovat
    Autor: cwds - cwds
    Titulek:Re: chybí
    +1.

    Pokud se chci s autem rozjet/zrychlovat co nejrychlejc, musím řadit tak, aby plocha pod křivkou výkonu byla co největší.

    Komentář ze dne: 19.01.2015 11:57:18     Reagovat
    Autor: row - rowexy
    Titulek:Moc to nechápu
    domníval jsem se, že nejdůležitejší je síla kterou působí kola na silnici, a ta je dle celkem jednoduché fyziky závislá pouze na výkonu motoru.

    Tedy proč by mě mělo zajímat, že auto má po 3500 již malý nárust výkonu a pokles točivého momentu, když si mohu podřadit a výkon mít na vrcholu a nejvíce tak zrychlovat.

    Někdy mě příjde, že spousta lidí má pocit, že když křivka průběhu točivého momentu v závislosti na otáčkách klesá, že auto snad zpomaluje :-D

    Komentář ze dne: 19.01.2015 22:05:16     Reagovat
    Autor: Beranek - Neregistrovaný
    Titulek:Na brzdě se měří točivý moment
    Na brzdě se měří točivý moment v závislosti na otáčkách, výkon se počítá. Takže počítat zpětně moment ze zaokrouhlené hodnoty výkonu je nesmysl, dávající zkreslené výsledky, zvlášť při nízkých otáčkách motoru. Křivky závislosti momentu na otáčkách jsou na cimbu.cz relevantní. Nutno říct, že se jedná o ustálený stav s plně otevřenou škrticí klapkou, neřešící přechodové jevy při náhlé změně škrcení. Program každé sériové řídící jednotky je optimalizován z hlediska emisí a spotřeby. Množství nasávaného vzduchu ovlivnit neumí, pouze omezit u elektronicky ovládané škrticí klapky. Při úpravách map pro řídící jednotku, tedy nehomologovaných, jsou důležité stavy, při kterých se kontrolují emise - volnoběh a zvýšené otáčky bez zatížení. Pokud úprava vyhoví zvláště těmto dvěma stavům, existuje v jistých mezích volné pole působnosti ladiče. V nižších zatíženích je možné mírně ochudit směs kvůli spotřebě, pro vyšší zatížení naopak obohatit pro vyšší výkon. Řidič si pak libuje, jak klesla spotřeba, protože z 90% využívá nižší zatížení, a zároveň jaká to byla pila při předjíždění. Pokud by úpravci byli opravdu seriozní, pak by místo líbivých dat zlepšení prezentovali úplnou charakteristiku motoru. Jenže se obávám, že tomu by v tomto státě nerozumněl skoro nikdo, včetně 99% přispěvatelů d-fens ....
    K tomu VW 1,6 - otáčková charakteristika snad jen k lodnímu šroubu s nepřekročitelnými 4000 ot/min ....

     
    Komentář ze dne: 20.01.2015 21:56:08     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Na brzdě se měří točivý moment
    Ještě hůř- nerozuměl by tomu nikdo krom jejich konkurence, takže marketingový potenciál takových informací je zcela marginální, zato metoda vyzrazení know-how je to naprosto geniální. Kdo by se jim divil, že se jim do zveřejňování detailů nechce, když je to jednak risk a jednak o to vlastně nikdo nestojí? Drnovi beztak stačí barvitě popsat, jak mu tédéíčko 66 kW z roku 1998 pojede jak ďábel, a těch pár zákazníků s IQ nad 90 bodů tvoří statisticky zanedbatelnou menšinu, s níž lze "pracovat individuálně".

    Komentář ze dne: 20.01.2015 21:55:25     Reagovat
    Autor: karelpipin - karelpipa
    Titulek:Felicia na prodej
    Měl bych tu Felicii 1.3 MPi 1997 na prodej.
    V zimě nejetá, 28000 km. Pořád v garáži. Lak jako nový.
    Praha.

     
    Komentář ze dne: 20.01.2015 21:58:17     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Felicia na prodej
    A kolik za to? (Ne že bych byl nějak extra interesován v takovém autě, ale vím o člověku, kterému by se to za dobrou cenu asi šiklo.)

     
    Komentář ze dne: 20.01.2015 22:44:49     Reagovat
    Autor: Behemot - Behemot
    Titulek:Re: Re: Felicia na prodej
    Taky bych to možná užil…

     
    Komentář ze dne: 20.01.2015 22:34:26     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re: Felicia na prodej
    Nebyl by tam někde v garáži taky nějakej favoritek v podobném stavu?

     
    Komentář ze dne: 21.01.2015 22:01:40     Reagovat
    Autor: karelpipin - karelpipa
    Titulek:Re: Re: Felicia na prodej
    Nebyl nebyl, Favorita děda nikdy neměl.
    Ale Felda je vlastně takovej Favorit ne :))

    Cena, to je složitý..já bych chtěl 40k :D

     
    Komentář ze dne: 21.01.2015 23:10:50     Reagovat
    Autor: karelpipin - karelpipa
    Titulek:Re: Re: Re: Felicia na prodej
    Tak kecám, vzpomněl jsem si, že kdysi vlastně měl. Vyměněn za Sierru.

    kdyby něco tak pište spíš na karelpipin@seznam.cz

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.