Komentáře ke článku: Velká budějovická necyklojízda (ze dne 19.05.2013, autor článku: D-FENS)
Přidat nový komentář
|
Vít Masare: Dokončuji Bezpečnostní studia FSV UK (zdroj: stránky Cykloun*matu, pardon - Auto*matu)
Ladislav Zibura: Mediální a komunikační studia (B7202) na FSV UK (zdroj: stránky UK)
Oba pánové (a mnoho jim podobných mesiášů) mají nebo budou mít vzdělání v jakémsi obskurním oboru. Tyhle obory mají jedno společné - není nutné používat příliš mozek, jsou dávací (titul v podstatě jen za docházku) a jejich absolventi jsou nepoužitelní ve všech oblastech, které jsou skutečně důležité pro rozvoj společnosti (věda a technika, tedy prakticky všude kromě úřednických posic). Ergo kladívko - nestálo by za to trochu prošťourat školy, které tyto pseudoobory vyučují (a dokonce za ně dávají akademické tituly - to je jako dostat Mgr. ze správného zametání ulic)? Zdá se mi totiž, že tyto školy produkují psychicky narušené jedince s mesiášským komplexem, odhodlané otravovat slušným lidem život za každou cenu.
Také vítám aktivitu onoho občana. Jen houšť a větší kapky - se stoupajícím právním po(sebe)vědomím lidí to budou mít tyhle vyžírky a manipulující aktivisté těžší a těžší a zdravý rozum začne převažovat nad jejich fašistickými a vlastně i totalitními teoriemi a snahami.
|
|
|
Vzhledem k tomu ze Ladu znam, tak jej musim trochu branit. To ze studuje bokem Medialni studia jako druhou skolu, spis vypovida o tom ze zvlada studovat dve skoly najednou.
|
|
|
No dle webu ta druhá škola je MU, do jejíž databáze studentů mám přístup, a pan Zibura zde studuje:
FSS B-KS Mediální a komunikační studia
takže jestli to myslíte tak, že jde studovat dvě různé ale v podstatě úplně podobné sračky najednou (ve dvou různých městech), tak máte asi pravdu.
To bude u mekdonalda dělat dvojitej čísburgr, když bude mít dvě tyhle školy, anebo bude "vyrábět hodnoty" psaním grantů v neziskovce a já ho budu ze svých daní živit? díky za odpověď
|
|
|
Dvě školy už jsou podle mě zárukou, že tam nezapomene dát okurku.
|
|
|
|
Kdyz predem dekujete za odpoved. Podle me je to inteligentni clovek, ktery umi (treba na rozdil ode mne) dotahnout veci do konce. Pokud se bude jednou zivit praci u mekace tak bych se tomu divil vice nez vy. Ja ho znam osobne, pro vas je to akorat student medialnich komunikaci takze chapu vas postoj.
Citim se trochu nesvuj z toho ze bych mel tady diskutovat o nejakem kamaradovi, takze za me vse. K me osobe, o auto*matu mam treba stejny nazor jako d-fens, nejsem ani student humanitnich ved, ani student.
|
|
|
Inteligentni clovek? Inu, pokud pomerujete mezi lidmi z humanitne orientovanych skol, tak mozna ano. Staci, aby proti nemu stal nekdo se strukturovanym myslenim, to uz je celkem jedno, jestli to je ekonom, pravnik nebo technik a pohori znovu uplne stejne, jako pohorel v te debate s OSBIDem.
|
|
|
Táááááááááááááááák!
A je to.
|
|
|
Podotek zase začal ve velkém podotekovat :-( Někdy si říkám, že ta funkce "Ignore" má něco do sebe ...
|
|
|
Jako pardon, ale co na to rict?
Pokud se to nezmenilo, IMS byla vzdy pomerne narocna a vyberova katedra a s uplatnenim jeji absolventi problemy nikdy nemeli.
Dovozovat cokoli jen na zaklade toho, ze nekdo da prednost studiu lidske spolecnosti pred studiem stroju ci stavebnich hmot, mi moc strukturovane neprijde.
|
|
|
Je to ten samy Lada, ktery stejne jako loni i letos zvladnul pri organizovani budejovickeho majalesu prodelat gate a vcil skemra u sponzoru, aby mu dluhy zaplatili?
|
|
|
Ano, je to ten Láďa, nikoli Kajbar.
Podle mně na tom nešlo neprodělat, protože výběr hudebních skupin byl tak děsivý, že to už hůř nešlo.
Provar činí aktuálně 140k a 70k visí u zmrdnice jako kauci na nepoškozenost městského majetku, a vypadá to, že ho o ně magoš odrbe.
|
|
|
Kdyz jsem videl, jak dovedli organizatori podelat majales v Brne (hlavne naprosto premrstene ceny uplne kdekoli), nedivim se, ze tyhle akce musi zakonite prodelat. Uz par let maji cim dal nizsi nastevnost.
|
|
|
Láďa Kajbar ještě žije? TO byla legenda! :)
|
|
|
No, jednou jsme to tady na D-F řešili. Já myslel, že je mrtvej, ale někdo tady zjistil, že je v léčebně. Takže místní Michael Jackson by měl ještě existovat, otázkou je jeho potenciální přínos městu. Nepochybně je populárnější než primátor Thoma a možná by mohl kandidovat ve volbách.
|
|
|
:) No, možná by byl příčetnější volbou, než většina skutečně kandidujících. A nikdy nebyl svině.
|
|
|
Vsechno je jednou poprve.
|
|
|
Pro info - Láďa je duševně chorý, leč dobromyslný cikán. Bezelstný.Vždy pobavil, nikdy jsem nezaznamenal, že krade, lidi mu sami od sebe pomáhali. Byl takovou městskou atrakcí, neexistuje Budějčák, co by ho neznal. Ideální startovní pozice do voleb! :)
P.S. pokud víte, o čem mluvím, tak sorry!
|
|
|
Něco jako Sláveček? Ptám se jen abych si to nějak zařadil…
|
|
|
Jeho popularita je mezinárodní. Je známej i ve Westbohemii.
|
|
|
Vím pžesně, kde se Láďa Kajbar nachází...mimochodem, vůbec se nejmenuje Kajbar.
|
|
|
Na výběr skupin maj vliv i Zibíkovo vysmažený prciny z bloudu a sokoláčku. Tady je dobrým zvykem řídit se především dle kodexu Kofola Rejoice Smažka Fetka, všechno je hlavně vopohodě. Právě skupina jako Píča z hoven má v příslušnej komunitě Respectstyle index, protože je uplně moc "vymazlená". Jinak dále se vybírá třeba taky podle toho, kterej frontman se v bloudu víckrát pobleje, jestli jeden kouří těžký Máčka nebo lehký Máčka, kolik shlédnutí na YT má jeho video "Skoda Felicia 0-100kmh akceleration", která skupina má ve svej garáži (čti zkušebně) víc tabáků do vodnice, kdo se dýl nemeje a víc smrdí jako fairtrade žehlička na dredy, kdo má větší vodnici a už zkoušel vykouřit zelenej čaj nebo alespon jednomu ze svejch deseti ulicí šlechtěnejch psů.
|
|
|
Jako bych cítil zášť vůči uživatelům drog.
Víte, poslední dobou se mi zdá, že v ČB jsou po setmění už jen dvě skupiny lidí. Jedna ta, o které byl váš komentář, a ta druhá chodí zase po ose Maxim, Paradox a Broukárna, sem tam se cestou staví na něco akčnějšího "do nosu". Dovolím si říct, že druhá skupina "umytých" je mi ještě o něco protivnější.
Jelikož město prachy, které slušným lidem ukradne, cpe do "kultury" ( www.c-budejovice.cz/cz/magistrat/dotace/kultura/Documents/Seznam%20vybran% C3%BDch%20%C5%BE%C3%A1dost%C3%AD%20nad%2050%20tis.pdf, www.c-budejovice.cz/cz/magistrat/dotace/kultura/Documents/P%C5%99ehled_ p%C5%99id%C4%9Blen%C3%BDch_dotac%C3%AD_do_50tis_K%C4%8D.pdf) a vychovává nám z občánků místo sportovců hipísácké povaleče, situace se asi jen tak brzy nezmění. Já vím, že je to blbý, ale tak si někdy vzpomenu, jestli ono nebylo lepší, když nás nutili učit se slib Jiskry.
Každopádně k těm dotacím, vámi zmiňovaný podnik je mi sympatický přinejmenším tím, že jede takříkajíc za své. Jen pro zajímavost - www.c-budejovice.cz/cz/mesto/volene-organy/komise-mesta/Documents/Kulturni- komise/zapis_KK_13_02_2012.pdf, zkuste trochu zapátrat, kdo je za tím vším, hledal bych někde okolo Horké vany. Kdo umí, ten čerpá, a kdo neumí, ten čumí - s pusou dokořán...
Nejhorší na tom všem je, že si ze svého platíme nejen cykloaktivisty, ale i výchovu jejich potěru i jejich sympatizantů.
|
|
|
No to je přenádherná porce dokumentů takhle před spaním.. Ještě, že se mi prozatím daří maximálně optimalizovat, a tak moje peněženka nekrvácí. Stejně se ale rád postavím za cokoli, co těmhle sviním zatne tipec.
Zášť cítíte správně, totiž, když tím byl jeden na střední obklopen, velmi ho to poznamenalo. Jestli mám k něčemu blíž, tak rozhodně k umytýmu.. Ačkoli v paradoxu už jsem nebyl snad přes dva roky, a v maximu taky tak rok. Tihle umytí jsou alespoň neškodní, a většinou z toho i vyrostou. Jsou obklopeni úspěšnými lidmi, mnohdy inteligentními, to si myslím je nezanedbatelný předpoklad k tomu, aby skončili líp než ty socky zfetovaný zasraný ze sokoláku.
|
|
|
No...já nevím, mně to přijde jedno za 18 a druhý za 20-2. Ale každému podle jeho preferencí. Nakonec jde hlavně o to, že je to vo pohodě, chléb a hry a hodně chlastu. Co se neškodnosti týká nevím, byl jsem v Maximu celkem asi 4x a z toho se to tam 2x porvalo, takže buď mám vyloženě smůlu, nebo to tak neškodné není. Zábava je fajn věc, ale kdyby stejný množství času, který věnujou vymydlenci a feťáci alkoholu a hledání partnerky na noc, věnovali také čtení, možná bychom nemuseli dneska hledat poslední ostrůvky svobody, jako je tenhle blog.
A technická - znám několik desítek podle mých měřítek celkem úspěšných lidí a na diskotéky nikdo z nich nechodí. Spíš naopak na ty tragické koncerty v doupatech co je tam táhne, netuším.
|
|
|
'Tady je dobrým zvykem řídit se především dle kodexu Kofola Rejoice Smažka Fetka, všechno je hlavně vopohodě. Právě skupina jako Píča z hoven má v příslušnej komunitě Respectstyle index, protože je uplně moc "vymazlená".'
Cywe, zacnete rapovat, mate talent.
Na druhou stranu je vase gangsta rec na sever od 50. rovnobezky dost nesrozumitelna...
|
|
|
Mně se to líbilo. To s tim psem bylo hustý. Respect!
|
|
|
Skolne by to vyresilo. Pak na tyle obory bez uplatneni nepujde, pokud nebude mit jistotu ze je natolik dobry, ze ty dluhy utahne impri vystudovani podivnych oboru.
Mimochodem, temer vsichni dobri novinari vystudvoali neco jineho nez zurnalistiku a komunikaci.
|
|
|
Tomu nevěřím. Akorát se o to víc budou cpát na dotační cecky a jako obvykle na tom pohoří těch pár skutečně nadaných, ale chudších studentů (hlavně z technických oborů).
|
|
Na velké podzimní cyklojízdě bylo asi 200 lidí, celkem dost prasili a nemálo se špuntovalo. Co bylo však nejvíc s podivem, nikde nebyl D-Fens. Zdálo se to nepochopitelné zejména vzhledem k tomu, že neváhal obětovat čas a úsilí kvůli bojkotu pražské cyklojízdy, ale když to měl doma pod nosem, tak nic. Kromě trapného kryptického článku á la "zasvěcení vědí", který byl později vaporizován, ani ťuk. Na základě tohoto failu byl D-Fens hozen do žita a dala se dohromady skupinka občanů a začali jednat. Dlužno dodat, že to nebyli motoristé, ale až na výjimky většinou homosexuální cikáni na vozíčku.
V okamžiku odtajnění cyklojízdy v programu Majálesu byl, kromě dalšího, poslán e-mail na magistrát a celkem obratem přišla zajímavá odpověď, že jízda není nejen povolena ale ani ohlášena. Byl tedy poslán další e-mail, tentokrát na PČR a na dopravní inspektorát. Co je zajímavé, z PČR nepřišla žádná odpověď, ačkoliv e-mail byl doručen a otevřen. E-mail poslaný na dopravku nebyl pro změnu vůbec doručen z důvodu nefunkčnosti jediné adresy, kterou mají na webu, holt profíci.
Bylo tedy rozhodnuto podat TO plus písemný podnět dopravákům. Tím se daly věci do pohybu. Předpokládaný vývoj (neboť není k dispozici oficiální vyjádření PČR, hoši využívají zákonnou měsíční lhůtu do mrtě) založený pouze na krátké zprávě od dopravky je ten, že organizátoři Majálesu byli pozváni na koberec a bylo jim vysvětleno, že takhle by to asi nešlo a tak se rozhodli přesunout akci do Stromovky, přičemž vzápětí zjistili (těžko říct, u kterého orgánu), že na to potřebují též povolení, tak to odpískali. To jim však nebránilo v tom sepsat nenávistný pamflet, plný očividných lží, za který by se nestyděl leckterý redaktor Rudého práva. Je zajímavé, že nějaký jiný organizátor později v diskusi stručně vysvětlil, jak to bylo (nejspíš celkem pravdivě), ale tohoto věcného rozporu si asi nikdo v návalu žluči nevšiml. Pro více informací doporučuji novinku číslo 168 na oficiálním webu majálesu a téměř celou diskusi tamtéž (není dlouhá). Je možné, že oboje časem zmizí.
|
|
|
Děkuji, dobrá práce. Hluboký respekt všem homosexuálním cikánům na vozíčku, kteří na tom pracovali a je mi líto, že jsem vás v tom nepodpořil, ale se mnou je to tak, že potřebuji vědět cca 14 dnů předem. Pohybuji se různě po Evropě a musím se vždy trochu vynasnažit, abych mohl být ve stanovený čas na stanoveném místě.
Halt nemohu být všude. I loni jsme měli nějaké jiné naléhavé cykloúkoly a dalo nám to hodně práce. Efekt této akce sice nebyl na první pohled vidět, ale přesto to bylo důležité.
Nicméně, jak říkám, organizátoři majálesu si nadělali do kalhot úplně zbytečně. Pokud by to chtěli povolit oficiálně, museli by získat povolení k zvláštnímu užití komunikace od dopravního odboru magistrátu a k němu se musí pozitivně vyjádřit policie. Například Auto*Mat to v Praze takto dělá. Ale v případě této "zyklojízdy" nenastala vůbec podmínka zvláštního užití. Měli policajty poslat do prdele a prostě cyklojízdu provést, protože zbytkové riziko je minimální. Asi ztratili koule.
Až to budete dělat příště, dejte mi vědět. Existuje ještě jedna cesta, jak je vykostit, i když si povolení seženou.
|
|
|
OK, další detaily viz mail.
|
|
|
A ještě celá zpráva z webu majálesu, aby nám někam nezmizela:
cyklojízda nebude - ale ne tak docela
Plán zněl jasně - sejdeme se se všemi příznivci jízdy na dvou kolech bez motoru a společně projedeme městem. Ukážeme řidičům, že je i jiná cesta než jezdit městem v plechových rakvích, že České Budějovice mohou být o něco čistší a klidnější. Bohužel se však našel někdo, kdo se naším záměrem cítil obtěžován - těžko soudit, zda majitel benzinové pumpy, militantní motorista či milovník inhalace smogu.
Rozhodli jsme se proto, že cyklojízdu přesuneme do Stromovky, kde v klidu projedeme parkem a užijeme si zpěvu ptáků. Ani to se však onomu nepřejícnému člověku nepozdávalo, našel si příslušné paragrafy a neváhal nás nahlásit policii. Jet se ve skupině projet parkem je totiž jeho zvláštní užívání, na které je zapotřebí speciální povolení, zázemí a mnoho dalšího.
Samozřejmě chápeme, že ne každému je jízda na kole milá. Místo klimatizace máte vítr ve vlasech, místo na naftu se jezdí na tatranky, zácpu člověk pozná jen když málo pije a parkovat můžete i mimo asfalt - prostě ohavná myšlenka. Rozhodně však nemáme v plánu porušovat předpisy - plně je respektujeme a přizpůsobíme se jim. To ovšem neznamená, že je považujeme za správné a souhlasíme s nimi. Ustoupit je nepochybně správný krok, to ovšem nikomu neupírá právo na vyjádření vlastního názoru.
Právě proto jsme se rozhodli, že cyklojízdu zrušíme, ovšem že budeme naší lásku k cyklistickému sportu prezentovat jinak. Chceme dát najevo svůj nesouhlas s tím, že skupina lidí nemá právo se domluvit na projížďce v parku, aniž by jim v tom mohl někdo z čisté nenávisti k cyklistice zabránit. Pokud se absurdní předpisy, které stály za zrušením cyklojízdy, nelíbí ani vám, připojte se k našemu happeningu. V době, kdy měla startovat cyklojízda (v 16 hodin) se sejdeme u Bagru ve Stromovce a dvakrát jej obkroužíme - ovšem své bicykly budeme vést.
Pak si v klidu sedneme, vyměníme si rady o oblíbených cyklotrasách, sníme svačinu a každý svou cestou vyrazíme domů.
Pokud jste se na cyklojízdu v původní podobě stejně jako my těšili, věříme, že se k nám připojíte. Je škoda, že má jeden negativní člověk v rukou moc, která může zkazit pěkné odpoledne tolika ostatním. Určitě je správné se tomu postavit - ovšem spořádanou a poklidnou cestou, ne porušováním pravidel. Těšíme se na vás ve čtvrtek v 16 hodin u Bagru.
A onen diskusní příspěvek, který část této oficiální zprávy úspěšně neguje a ukazuje, že organizační tým zyklojízdy jsou lháři jako všude jinde
jirka: Dobrý den, důvod, proč se cyklojízda původně přesunula do Stromovky, je ten, že jsme byli udáni za to, že při plánované cyklojízdě porušíme (k porušení ani nedošlo) dopravní předpisy. Ve Stromovce jsme jí chtěli udělat už se všemi náležitostmi, abychom nedávali kritikům další šanci, ale ukázalo se, že tak rychle nelze povolení pro zvláštní užívání komunikace (stezek ve Stromovce) vyřídit.
|
|
|
Jizda na dvou kolech? To zni jako zajimava myslenka. Zkusime splasit nejakou rampu, abychom mohli jet na dvou kolech s nimi.
|
|
|
Keywords: rampa, kola
Result: http://www.spy.cz/sites/default/files/clanky/galerie/19138/11_gravi.gif
|
|
|
|
|
Jste na ty zykloaktivisty kruty a zly :-) Mysleno bylo cosi takoveho: www.youtube.com/watch?v=4Z4UhuTFByA
Rikali "sejdeme se se všemi příznivci jízdy na dvou kolech bez motoru". Takze kdyby to nekde bylo z kopce, tak by jim to snad nemelo vadit...
|
|
|
Júú, něco podobného se mi málem povedlo, když mě ve věku poměrně útlém posadil dědeček za volant služební stopětky a řekl, ať sjedu do zahrady. Vzal jsem to pravýma kolama po zídce, ale naštěstí jsem se zastavil hned, jak se mi zdálo, že je něco v nepořádku :).
Akorát si nejsem jistý, jestli bych to ještě zvládl zopakovat...
|
|
|
|
:-)
Nee, tak daleko jsem to nedotáhl. Ta zídka byla souběžně s příjezdovou cestou a postupně se zvedala z trávy asi do výšky půl metru, takže jsem na ni najel, aniž bych si všiml. A zastavil jsem skoro hned, jak se auto nahnulo. To už za mnou děda utíkal a ještě za běhu mě učil spoustu slov, která jsem od maminky a od tatínka nikdy předtím neslyšel :)
|
|
|
Ono bocne naklopene auto ustoji vetsinou mnohem vic, nez ustoji ridic, byt zcela nezkuseny.
|
|
|
|
Ale ta rotujici ostri u naboju kol by se tam mela nechat. Cykloaktivostum by to pomohlo jako motivace k vetsi rychlosti.
|
|
|
No nevím, to by se některým mohlo zdát příliš nenávistné...
|
|
|
Ne, to je klasika, nenavistne by bylo pouziti lukostrelby.
|
|
Tedy ... připadá mi, že musí ten D-Fens být vozíčkář nebo jinak fyzicky disabled (tedy differently abled, abych byl moderně korektní).
|
|
|
Mohu vám řict jen tolik, že vám to připadá zcela špatně.
|
|
|
Já jsem normálně teplej cikán na vozíku a navíc trpím nespavostí, protože jsem to dopsal včera večer v době, kdy už většina cyklistů spala.
|
|
|
Těžko říct, jak moc disabled. Například u mě se tohle moc nepozná, od té doby, co jsem si pořídil Wi-Fi router s výkonem dostačujícím na pokrytí celého bytu vč. lodžie, takže můžu být online, i když chlastám na balkóně (moje variace na nedělní procházku). On ne každej holt touží sednout na kolo a zažít město jinak. Zejména lidé, co pracují i doopravdy a ne jen v neziskovce, naopak docela ocení, že konečně jeden den nemusí bůhvíkde blbnout. Nahradit pracovní vytížení tím správným happeningem sice může být super, ale zatím jsem nezjistil, který je ten správný.
|
|
|
tak takhle opravdu ne! To je krajně nezodpovědný přístup, město buduje cyklostezky, vyhání auta a zajišťuje pěší zóny. Proto je povinností každého obyvatele vyrazit každou volnou chvilku na nejbližší pěší zónu a tam korzovat až do omdlení, aby zóny nezely prázdnotou a hezky se nám oživily!! Válet se místo toho na vlastní zahradě, balkóně, terase nebo snad odjet si na víkend na chatu, by se mělo přísně trestat!!
|
|
|
Cyklistika je workout pro metrosexuály.
Minulý víkend jsem kopal díru do země podél základů v délce 10m, šířce 0,5m a hloubce 1m. Dal jsem to za den, ručně lopatou a krumpáčem. Druhý den jsem se vzbudil a bolelo mě naprosto všechno. Doporučuji každému cyklistovi, který si myslí, že se vystajluje manželky nebo registranta depilátorem, zchlastá se iontovýma chcankama a vyrazí "se zhuntovat" na nějakou eurocertifikovanou zyklostezku. Protože tohle je úplně jiná kvalita a tejden by si pak na bajk nesed.
|
|
|
|
Auvajs!
Tak tenhle klenot mi byl dosud skryt...
Pokud se ti cyklistika sexy zdá, není to proto, že tvrdím právě já.
Že se namakáš, ví každej člověk - a navíc můžeš nosit uplej oblek.
A když chceš bejt cejtit jako chlap, nemusíš se po celým dni pak sprchovat.
V kombinaci s tím sexy namakancem mě to dohnalo k slzám smíchu. :)
|
|
|
|
nerozumím, to je jeho máma, tchýně nebo manželka? Nebo proč v tom klipu onanuje s pumpičkou?
|
|
|
Vždycky mě baví rozebírat takový ty odkazy, se kterýma se v takovejch prohlášeních machruje. Docela sranda ten rozdíl mezi prohlášením a realitou, hlavně s tou impotencí jsem si docela vyhrál.
Tak schválně:
"Goldstein, whose patients included a number of cyclists with sexual dysfunction, performed a study at Boston University Medical Center to investigate the connection. His 1997 study showed that cyclists experienced more sexual dysfunction than athletes who didn't bike. Cyclists' complaints included erectile dysfunction, groin and penile numbness, and problems urinating.
A key finding of the MMAS was the relationship between moderate cycling (<3 hours per week) or sport cycling (>=3 hours per week) and the development of ED. The 3-hour period was selected because it reflects a typical amount of exposure for stationary riders going to a gym as well as for commuters who ride about 15 minutes each way to work every day. Analysis of the data showed that individuals who cycle at least 3 hours per week have an odds ratio for developing moderate or complete ED of 1.72. (Odds ratios >1.5 are defined as health risks.) That is, at least 3 hours of cycling per week was more likely to caused artery blockage and long-term damage. More significant, however, was the finding that men who bicycle less than 3 hours per week or who ride only occasionally have an odds ratio of 0.61 for developing moderate or complete ED. This indicates that moderate exercise in the form of bicycling can, in fact, prevent ED.
Čili je to jako se vším - když to člověk provozuje rozumně s jistou mírou, tak je vliv pozitivní, v opačném případě budete nadávat na tu zkurvenou gravitaci..:-))
|
|
...myslel jsem, že to byl D-FENS, kdo jim to překazil. Mimochodem, ty stránky Majálesu jsou stejně úchylný, jako píča z hoven. (ten název jako by vypovídal vše o podobných lidech..)
Pocházím z ČB, pracuju v Praze, ale nelze si nevšimnout, že právě v ČB probíhá cyklojízda v podstatě každý den. Šlapalové motající se uprostřed ulic jako Pražská, Nádražní, Strakonická. Úplně naplech cyklisti. Cyklisti, co se neobtěžujou při změně směru otočit, ani nějak naznačit záměr. Sousedka mi to vysvětlila - co já bych se starala, ať čumí řidiči. Poslal jsem jí jen do prdele, neb ženy nebiju.
Jó, v ČB je cyklistů ráj, řidičů peklo.
|
|
|
Tak to si někdy zajeďte do Hradce Králové... To si terpve pošušňáte.
Mé oblíbené výjevy jako Vámi popsané doplňují momenty, při jejichž percepti zpochybníte i vlastní střízlivost - jako když v lednu na namrzlém a lehce nasněženém chodníku vidíte důchodkyni na bicyklu podobného data výroby jako je ona sama, který zcela zjevně na daném povrchu nikterak nereaguje na vůli jezdce, kterak se řítí k přechodu pro chodce přes velmi frekventovanou silnici - samozřejmě když mají chodci zrovna do podvečerního šera zářícího červeného panáčka...
HK Carmageddon - záležitost pro silné povahy a silné ochranné rámy.
|
|
|
Zdravím do Hradce! To, co popisujete je pochopitelně ke shlédnutí i v ČB! Tady cyklisti těží z faktu, že celé město je jedna rovinka, tak kromě jedinců v závodním dresíku tu silnice brázdí i důchodci neschopní pohybu bez hole.
A to nemluvím o jejich chování na smíšených stezkách s chodci, kolikrát se prořítí i snad 50km/h, a uskakuj, chodče, jedu já! Důchodci jsou zase schopni využít beze zbytku celou šíři vozovky či chodníku....
|
|
|
Nezdavíte do Hradce, alébrž do Prahy, která právě ve Vámi popsaném duchu na hradeckou transformaci aspiruje, a která se pomalu přeměňuje v jednu velkou sluníčkově-batikovanou pěší zónu.
Prosté důvody selského rozumu, který jasně říká, že jsou místa geomorfologicky příhodnější a méně příhodná pro provozování městské cyklistiky, ponechme stranou - ale nezapomínejme, že se nám právě cykloaktivisté snaží namluvit, že centra měst nechtějí zacyklovat těmi zlými nepřizpůsobivými cyklobuznami v komických oblečcích, ale právě těmi babičkami a strýci na Ukrajinách, v kloboucích a se síťovkami na řidítkách.
Bůh suď, kdo je sobě i svému okolí v dopravně normálně fungujícím městě nebezpečnější.
|
|
|
Také trávím většinu roku v Praze. Ale mám pocit, že zájem o kolojízdu je zde přece jen menší, než ve zmíněných ČB.
Pominout ale nelze fakt, že cykloaktivisté jsou v Praze o to aktivnější, drzejší - viz poslední plány zmrda Massareho a spol. na "zklidnění" Smetanova nábřeží. Taky by rádi vytlačili - kromě Legerovy - auta i např. z Karlova náměstí, to jsou nicméně známé kauzy. Mě se osobně při pohledu na typy á´la AutoMat zvedá kudla v kapse. Jedn kolega je u nich, debil non plus ultra. Jeho koníčkem je ožrat se na Letný a na byciklu se dopravit do Holešovic k tržnici. Vždy držím palce všem řidičům, aby ho nesejmuli a nebyli pak vláčeni jako vrazi uvědomělého občana. Mohl jsem ho prásknout, ale tato činnost je mi tak odporná, že se k tomu nesnížím.
|
|
|
|
18350,-?
Vždyť to je polovina ceny nějakého no name skútru :-O
|
|
|
|
Tak já se v tom tak moc nevyznám :)
Coby kluk jsem měl favoritku, pak v roce 1997 prasklo zadní brzdové lanko, tak jsem jako pirát brzdil jen přední brzdou, a když jsem v roce 1999 ještě píchl přední gumu, dal jsem ji na půdu s tím, že to opravím, až bude potřeba. Zatím nebylo :). Ale co si tak vzpomínám, kdykoliv mi vznikla potřeba použít bicyklu, vždycky mi přišlo, že ten provizorně půjčený je horší než ta favoritka...
Že bych kola dělil na městská a vesnická, to by mě nenapadlo, akorát mne zaujal design tohoto vehementu - trochu mi to připomíná vesnické kolo po prababičce, které někde v klidu odpočívá s tou favoritkou. I když to bude mít asi pohodlnější (široké) sedlo.
|
|
|
|
To vypadá jako cykloekvivalent Hindustanu Ambassador! Ale může nás hřát u srdce, že prodejce metrobikera pěkně vosral :)
|
|
|
Na HK nemá v cele CR nic, fakt, muzu potvrdit.
Bydlel jsem tam par let a jezdil po HK každý den autem, a co tam clovek zazije, tak to jinde nezazije..
|
|
|
Dobrý den! Všem Vám přeji, abyste se měli krásně a nebyli tolik nenávistní vůči čemukoliv co se liší od vašeho náhledu na svět. Také to vytváření obětních beránků z osob, které znáte na základě kusých informací není moc fér. Věřím, že pokud se nad tímto alespoň zamyslíte, bude se nám pak všem dařit o něco lépe. Hezký zbytek víkendu.
|
|
|
Domrý den! Dáte nám sem kontakt na svého dealera?
|
|
|
|
Ale já se už mám krásně a daří se mi dobře. Co mám teda dělat?
|
|
|
Dnes jsem si užil slunné odpoledne, kdy jsem jel s Makrobiotikem a kabrioletem na venkovní střelnici zastřílet si z nové pušky. Skvělá věc. Sestra večer přijela zamachrovat s novou 800 ccm Yamahou - taky príma chvilka, ani stín nenávisti...a přesto si myslím, že článek je objektivním zhodnocením cyklofašistické činnosti v ČB. V Praze jsou cyklobuzny jako mor, tak proč jim nebránit všemi prostředky v šíření?
Výsledek? Změna názoru na vzorné vyšachování blbých cykloušů v ČB by mi neděli nemohlo nijak zlepšit.
nakonec si, pipinko, neodpustím drobnou připomínku: "svět není fér místo"...a to je prosím axiom 8o)
|
|
|
Honzo, technicka: ta flinta uz je nova jak dlouho - 60let? 70? :-D
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=LoG4FUXVPuE
|
|
|
od r. 1943, ale není na ní ani škrábaneček 8o)
|
|
|
Abychom se měli sluníčkově jako vy, na to nemáme po práci ( cs.wikipedia.org/wiki/Povol%C3%A1n%C3%AD) čas, o penězích na drogy nemluvě. Rád bych věděl, z koho si tu kdo dělá (chtěl dělat) obětního beránka. Spíš někdo obětování hodiny času tisíců slušných lidí vracejících se z práce překazil, ne?
|
|
|
Váš příspěvek na mne svojí positivní energií silně zapůsobil, dokonce jsem se na okamžik zastyděl za svoji zapšklost.
Buďte dobrá...
|
|
|
Myslím, že kola už jsou v Praze tak oblíbená, že nám jedno dokonce ukradli z garáže, kde před ním stálo zaparkované (nutno dodat, že ne nejnovější) auto, které jen popostrčili k vratům, aby mohli lépe pro to kolo.
|
|
V tomto článku se navážíte do věcí, o kterých nevíte zhola nic. Jak jinak si lze vysvětlit vaši fatální neinformovanost v této oblasti? Pan Zibura, který podle vás asi může za všechno zlé, co se kdy na Majálesu stalo, nemá s většinou vámi uvedených ,,problémů" vůbec nic společného. To, že má dar slova a komunikuje s médii neznamená, že je Big Boss, který rozhoduje o všem co se řekne, udělá, či stane. Dále nechápu váš vyhraněný názor vůči cyklistům a samotné cyklojízdě. Já sama jsem na kole neseděla přes šest let a z duše ho nenávidím. Ale nevím, proč bych měla automaticky nesnášet všechny cyklisty. A nutno podotknout, že organizátoři cyklojízd mají v mnohém pravdu, kolo je zkrátka ekologičtější, zdravější a skladnější dopravní prostředek než automobil. Další překvapující věcí na vašem článku je, že zmiňujete jen to špatné. Sama musím uznat, že kapela Píča z Hoven byla pořádným krokem vedle. Oproti tomu musím vyzdvihnout dechberoucí výkon Orchestru Opery Jihočeského Divadla. I kdyby byl celý festival propadákem, tak by ho deset minut této slasti pro můj sluch vyzdvihlo v mých očích do nevídaných výšin. A Orchestr rozhodně nezůstal sám, během majálesového týdne bylo pro budějčáky připraveno nepřeberné množství úžasných a dechberoucích vystoupení. Poslední věcí, kterou vám chci říct, je toto: Jen u tohoto článku máte téměř 4000 čtenářů. Na vašem kontě se nachází již velké množství článků. Přesto však, dle mého názoru, odpovídá obsahově tento článek názorům mé čtyřleté sestřenice, ve chvíli, kdy se rozzlobí. Všechno je špatně, nic dobrého neexistuje a každý je na ní prostě zlý. Zkuste otevřít oči a začít vnímat i to dobré. Já vím, není to taková zábava, jako vše kritizovat, ale vaše okolí to ocení a vy budete večer ulehat s pocitem, že nejste takový zm*d jako doteď. :)
|
|
|
" nutno podotknout, že organizátoři cyklojízd mají v mnohém pravdu, kolo je zkrátka ekologičtější, zdravější a skladnější dopravní prostředek než automobil"
vs
"Já sama jsem na kole neseděla přes šest let"
|
|
|
Co je na tom sdeleni v predchozim prispevku nejasneho? Je opravdu nutne ho po debilsku hrotit, jen aby se hrotilo?
|
|
|
Nevím co přesně je na tom "po debilsku hrocení".
Komentář je zjevná narážka na onen doublethink, kdy je člověk schopen současně prezentovat jak je volba jízdy do práce na kole naprosto skvělá, ekologická, zdravá, úžasná, a současně tvrdit že to vlastně nikdy neudělal.
No pak se nabízí otázka proč to tedy nedělá. Asi to má i nevýhody, které tu úžasnost, dokonalost a ekologičnost tak nějak zadupou do země, ne? Třeba že dotyčný musí vézt do práce věci které na kole neodveze, nebo proto protože dotyčný potřebuje nakoupit tak proč to nevzít cestou nebo... jeden z tisíce dalších důvodů. Pak je ale asi trochu pitomost tvrdit jak je to skvělé, ne?
|
|
|
tak hlavně, že bylo na Majalesu skoro všechno dechberoucí. Teď už jen vyřešit, kdo zaplatí ty dechberoucí dluhy, které pořadatelé Majalesu nasekali a svět bude zase krásný. :-)
pokud je Majales ve ztrátě, tak jsou dvě možnosti, pořadatelé jsou hlupáci, kteří nejsou schopni si to spočítat nebo prostě o Majales není takový zájem.
|
|
|
Já bych jen poprosil, jestli by mi někdo mohl vysvětlit, co to vlastně je tady ta akce? Nikdy jsem na tyhle věci nebyl, tak vlastně nevím.
Z různých střípků co jsem si poskládal dohromady mám dojem, že to je jakási pseudoakce pořádaná podivnými individui z nějakých těch asi humanitních oborů, vystupují tam podivné pseudospolky pravděpodobně se vyžívající v konzumaci alkoholu a drog, kam vstupenky stojí hodně a typický návštěvník je podivná existence, jejíž hlavní činností je opět konzumace alkoholu a případně jiných návykových látek a dělání bordelu, přičemž je to celé i přes bohaté dotace velmi ztrátové? Jsem nějak moc mimo realitu?
|
|
|
nejste, jste více méně v obraze. :-)
budějovický Majales neznám, ale například zmiňované divadelní spolky obrážejí všechny možné prapodivné akce, takže si to dovedu představit. Humanitní plevy si libují v pořádání takových akcí a dokonce jsou přesvědčeni, že lidé jsou pitomci, když se těch akcí nezúčastňují. Kdyby byli lidé co k čemu, tak je tam narváno. Humanitní plevy jsou bez práce a školy chrlí další a další množství absolventů. Nějak je to musej učit už na tý škole, že jsou umělci a světlonoši či co a je povinností nás všech jim to financovat. Chtějí se umělecky projevit a pokud to někoho nezajímá, je podle nich hlupák, který jednou prohlédne, zatím to musí platit.
|
|
|
Přesně tak jste o majálesu hovořili před rokem 89, soudruhu. A proto Vám, komunistům, také tak lezl krkem..
Ve skutečnosti jde o oslavu krás studentského života, přičemž první zmínka o majálesu pochází z 15. století. Většina nyní žijících ho zná právě z období komunismu, kdy majáles byl druhem odporu. Například před rokem 68 byl králem majálesu zvolen beatník Ginsberg a před revolucí na majálesu probíhaly akce typu hod kostkou, kdo vyhraje volby (přičemž na všech šesti stěnách kostky byl nápis KSČ).
Jak jsem napsal v úvodu - Vaše vyjádření znám z minulosti a přesně takhle se k akci stavěla tehdejší KSČ. Gratuluji za pokrokový názor! Jste opravdový demokrat!
|
|
|
Cyklisti jsou zmrdi. Začnu je brát jako sobě rovné, až:
1) přestanou být pozitivně diskriminováni, bude po nich požadováno zvládnutí a dodržování dopravních předpisů jako po každém jiném řidiči a srovnají se i sankce - do té doby je mám rád asi jako nepřizpůsobivé (divím se, že ještě neběháte a nesháníte se po povolení vjezdu na dálnici s pokřikem "diskriminace!")
2) budou jezdit na předpisově vybavených a osvětlených strojích
3) přestanou vyžadovat zvláštní ohledy, zvláštní infrastrukturu a zvláštní práva na infrastruktuře stávající - jezdci na koních, na segwayích nebo třeba mašeři také vědí, kam patří, a umějí se podle toho chovat, proč by si cyklisté měli uzurpovat nějaké výhody na úkor ostatních?
4) pochopí, že jsou vývojovým článkem osobní přepravy, který následuje po koni a předchází automobilu, tj. jsou vývojovým reliktem
5) přestanou se mi opírat o auto na křižovatkách
6) přestanou s myšlenkami na nátlakové akce
7) přestanou kurva jezdit ožralí (!!!) a budou za jízdu pod vlivem dostávat stejné flastry jako ostatní řidiči (patří pod bod jedna, ale je potřeba zdůraznit)
8) přestanou se snažit omezit ostatní (viz pražské Smetanovo nábřeží)
9) přestanou tvrdit nesmysly, například jako že sedm kol zabere výrazně méně prostoru než moje sedmimístné auto
10) přestanou brát drogy. Jinak než systematickým užíváním drog si nedovedu vysvětlit, že někoho může napadnout, že by kolo v našich podnebných, urbanistických a společenských podmínkách mohlo být důležitým dopravním prostředkem.
11) Přestanou otravovat život lidem, které auto živí. Ať už cyklojízdami, hloupými kecy nebo denodenním zdržováním na silnici.
Prosím, až příště budete publikovat nějaký příspěvek, zkuste vymyslet přiléhavější nick, nejlépe takový, abych hned věděl, o co vám jde, a nebyl v pokušení to číst. Děkuji.
|
|
trochu off topic, ale opravdu jen trochu, neb se jedná o stejný úchyly. A byla tady přetřásána skupina piča z hoven. Tohle je ovšem jiný level. Jde o link na hlavní stránce na budouvatelskou europíseň. NIKDY jsem nic tak strašnýho neviděl. Neslyšel. Všimli jste si té slečny nad míru nenabízivšího se vzhledu, než kamera švenkne na balkon s vlajkou? Tady se rodí buzíci, sám jsem se šel vyblít a pak si pustil lesbický porno. No ty kráááááávo.
|
|
|
Čas? Já to zvládl asi půl minuty přerušovaně, pak sem nechal jen zvuk na pozadí a koukal na něco jiného, když jsem to poslouchal na půl ucha, tak ta melodie nebyla tak hrozná (tuším si to „pučili“ odněkud).
|
|
|
Tato afrodita eurosvazáků se zjeví přesně v 0:33. Pak se Vám definitivně zvedne kufr, tedy, až to trochu rozdejcháte :)
|
|
|
...jo, melodii jsem už asi taky slyšel. Jen si nevzpomínám na ten stupidní text....ale bezpohlavní quasirock není můj šálek kávy, tak nevím. Třeba to jen někde vykradli a originál to jen připomíná. Jistě na tu íseň, "představení" i video dostali štědrou dotaci, proto jsou možná tak zfetovaní.
|
|
|
|
Takže vykradli song a půlku textu k tomu! Ale v EU předělávce to zní tak nějak naléhavěji :)
|
|
|
Ja to neposloucham, ta puvodni pisnicka je tak pred spanim a ta euro, tam jsem to zvladl asi 40 sekund, navic jsem si to redil v druhem okne pustenym clockwork orange a co se inteligence tyce, vcera jsem usnul u wrong turn, pocitam, ze IQ tech zdegenerovanych kanibalu stejne muselo byt vyssi, nez tech, co se objevuji v tom blbem klipu.
|
|
|
Kdysi jsem se naočkoval známým úryvkem z Two girls, one cup, a od té doby se mi imunita zvýšila že zvládnu skoro všechno…takže naštěstí návaly nemívám, ač mi občas některá „tvorba“ nervy dost drásá…
|
|
|
Vůbec, někdy zkusím přelouskam Hungry Bitches, jsem zvědav, jestli mi to spálí nějaké nervová zakončení. Třeba pak budu odolnější i vůči fyzickému mučení?
|
|
|
Jenze tam je zakladni rozdil, Kdyz pomineme fakt, ze se jedna o klasiku, tak tato scenka vznikla v ramci trznicho prostredi, neplatil jsi ji a ten smrad jsi nemusel cichat. Ten klip vznikl v socialistickem superstate, kde zijes, vsechny bez vyjimky jsi dotoval a cichas to denne.
Muze te na drudou stranu uklidnovat vedomi, ze slecny jsou mnohonasobne znamejsi a nekonecne oblibenejsi, nez Van Rompuy.
|
|
|
Ať to vzniklo jak chce, většině lidí se z toho zvedá kufr velmi výrazně…mě to pomohlo k tomu, že zvládnu zkouknout cokoli. Neříkám, že to na mě nezanechává následky, třeba nějak podvědomě že si to neuvědomuji a jednou mi z toho všeho rupne v bedně, kdo ví. Tak snad abch to pak aspoň dobře namířil, na nějaký strategický eurouhnijní bod či…
|
|
|
Pak je na miste polozit si otazku, co je vic uchylne. Zda to, ze lidi sleduji neco, z ceho se jim zveda kufr, ze se jim zveda kufr z neskodneho stareho klipu, misto toho, aby se jim delalo zle z toho, co se jich primo tyka, nebo ze jsou schopni tohle nejak pomerovat a srovnavat.
HB jsou slabym odvarem toho, co na netu vidam nekdy od ctvrte tridy, ale vzdycky jsem dost odlisoval v tom, co delaji herci (nebo nekdo na fotkach, nebo nekdo v textu) a co je skutecnost. A vubec, tohle je vlastne jen nechutne. Pokud tvuj pocitac prenasi jen obraz a zvuk, ne smrad, prezijes to neposkozen. Uprimne receno, nechapu, proc tohle je nejak divne a vesely drat ceske sody se vysilal bez problemu a stovky tisic lidi na to cumely.
Stejne te oblibe nerozumim, skutecne to neni muj salek kavy a tak si to nedovolim posuzovat, nicmene na netu koluji mnohem silenejsi veci, kdyz si nekdo libuje v hranych zvracenostech.
|
|
http://www.novinky.cz/domaci/302477-stat-chce-presadit-ridice-od-volantu-na-kola. html
|
|
|
|
To je u maratonů (prý, nemám zkušenost) velký problém. Organizátoři prý někdy v klidu zacvakají smluvní pokuty za neuklizení, protože v rozpočtu závodu i desetitisícové částky nic neznamenají.
Výsledkem jsou občas prostory, kam třeba nikdo nepustí třeba orienťáky (po kterých zůstává čisto a jejichž rozptyl po lese přinese minimum skutečně vyježděncýh míst). Neschopnost strčit obal od karbonšneku do kapsy fakt nechápu... možná je to proto, že na ten sport moc nepotřebují hlavu.
|
|
|
Tohle ale nema zadnou souvislost s cyklistikou. Nekteri lide proste jsou prasata a :
- vyhazuji obaly na cyklistickych zavodech
- vyhazuji obaly na bezeckych zavodech
- vyhazuji obaly na automobilovych zavodech
- vyhazuji z aut pytle s odpadky na cerne skladky
...kolo nemuze zmenit povahu cloveka, prase zustane prasetem a slusny clovek slusnym clovekem.
|
|
|
V článku mi nějak chybí stav druhý den, kdy se úklid obvykle provádí.
(opravdu se neprovádí při závodě, kdy tam projížděl i autor)
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Velká budějovická necyklojízda
|