D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    téma * Test: 2x fiesta do města
    Vydáno 17. 02. 2006 (17754 přečtení)

    aneb Ford Fiesta 1,3/44 kW (60 HP) z roku 1998 a 1,3/51 kW (70 HP) z roku 2003 v dech beroucím Jositově testu bez nudných zbytečností jako odbornost a objektivita.

    Jednatrojka, šedesát mezků, rok devětvosum

    Naše fiesta byla ještě ten kulatý model před naroubováním předních světel ve stylu fokuse. Koupili jsme jí dvouletou, mezkové měli v kopytech poctivých třicet tisíc. Pět vlezů, metla včetně nárazníků, tónovaný vokna, prostě hógo fógo. Teda zvenku. Zato uvnitř jenom rádio a to ještě ten nejsociálnější model, co paní Fordová uplácala ze zbytků po nedělním obědě – tři paměti na frekvence a kazeťák bez autoreversu. Pod tou hrací skříňkou se vysunoval popelník se zapalovačem, pod ním středový panel a kousek dozadu trčel zamykací fofrklacek. Měl koženou manžetu, stejně jako ta páka, která když se vytáhne za jízdy, tak to po pár kilometrech začne v autě smrdět. Tím bohužel nadstandard končil. Okna na kličku, centrál pražádnej, volantu s pytlem se o jakémkoliv nastavování ani nesnilo a o servu jakbysmet. Štelování zrcátek zevnitř, ale ručně jako u fáčka. Aspoň, že se fyjesta mohla pochlubit světýlkem v kufru a děleným zadním opěradlem. Jinak sedadla měla vyndavací opěrky hlavy, ale jen čtyři. Prostřední místo vzadu bylo navíc ošizené o pořádnej pás, připoutat se tam šlo jenom přes pupek.

    Praktický vlastnostě

    Na předních seslích jsme si na nedostatek místa nestěžovali, vzadu je to horší, ale na nedlouhé pojížďky se dalo vyrazit i ve čtyřech, nouzově v pěti, což už byl ovšem trochu masochismus. Kufr měl údajně dvě stě padesát litrů, ale nikdy jsem do něj nevylil pět set lahváčů, takže nevím, jestli je to pravda. Vešlo se tam asi tolik dobrot a praktických věcí, jako do vozejku v hyprmárketu a v podstatě nám stačil. Byl tam i chlívek pro hevér a klíč na kola, ale rezerva visela vzadu pod autem. Aspoň myslím, že to byla rezerva, ta koule bahna měla totiž takovej tvar. Naštěstí jsme jí nemuseli nikdy použít a na dofukování jsem drsňácky kašlal, ježto vozím pumpičku. Blízkému setkání s obrubníkem se při příčném stání někdy nevyhnula spodní část lakovaných nárazníků a protože jejich zakulacené rohy nezdobila žádná lišta, občas se na nich podepsali parkovací géniové z širokýho okolí, naštěstí žádná devastace nebyla příliš viditelná. Na bocích měla fiesta černé lišty, co pochytaly většinu zásahů od parkovištních dveřorubců.

    Yazda

    Jednatrojka se hodila spíš pro klidnou jízdu, ale když na to přišlo, dokázali se mezkové i rozběhnout a protože mělo autíčko dobře odstupňovanou převodovku, táhlo celkem slušně „vodspodu“. Fyjestu jsme nepoužívali jako závodní stroj, takže se ručička rychloměru málokdy podívala nad povolený dálniční limit, který auto s dvojčlennou osádkou celkem bez problémů udržovalo. Jak jsem mezky nejrychleji prohnal, to už si nepamatuju, vzpomínám si jen na ojedinělý experiment s jiným exemplářem téhož modelu a provedení, kdy z kopce na dálnici ukázal tachometr stodevadesát, jinak reálná rychlost po rovině je asi o třicet nižší. S pohodlným a bezpečným cestováním si takové pokusy ovšem příliš nerozumějí, mimo jiné je v autě randál jako v Chomutově na sociálce. A to při normální jízdě vrčí motor docela potichu. Spotřeba se pohybovala mezi 6,5 – 7 litry pětadevadesátky, fiesta jezdila hlavně ve městě. Brzdy fungují velmi dobře, ačkoliv jsou vzadu jen bubny. Sice celkem vadnou, když několikrát za sebou prudce zabrzdíte, ale na takový ježdění se dělají trochu jiná auta. Ani k podvozku nemám výhrady, auto na silnici velice slušně sedí a nechá si dost líbit. Příznivé jízdní vlastnosti jsme však nevyužívali naplno, už proto, že naše fiesta jezdila na třináctipalcových plechových diskách s pneumatikami 165/70. Protože jsem párkrát řídil stejnou káru bez posilovače na čtrnáctkách hlínách s širšíma gumama a protože jsem s ní i parkoval, velmi rychle mě opustily touhy nainstalovat podobná kola na naše vozidlo. Nakonec i na těch třináctkách to jezdilo celkem slušně.

    Spolehlivost

    Ve službách naší domácnosti strávila fiesta tři roky a najela necelých třicet tisíc kilometrů, převážně v roli nákupní tašky nebo přemisťovadla po městě, na delší cesty se podívala málokdy, odhadem tak jednou za měsíc. Za celou dobu se na autě nevyskytla závažnější závada, servis navštěvovalo pouze za účelem ročních prohlídek a běžné údržby typu olej, filtry, destičky apod. Kromě toho se ve čtyřech letech stáří vozu měnila zadní část výfuku a v padesáti tisících zadní tlumiče – přední byly paradoxně slušné, proč odešly zadní, to je trochu záhada, auto jsme rozhodně nepřetěžovali a kouli ani nemělo. Těsně po tlumičích přišly na řadu přední kotouče a taky čidlo v bandasce na mejdlovou vodu, který rozsvítí kontrolku, když bublifuk dochází a hrozí, že nebude čím ostřikovat přední a zadní sklo. Na žádné další poruchy si nevzpomínám, fiesta nás rozhodně nikdy nikde nenechala a startovala vždycky okamžitě po otočení klíčkem.

    Hasta la fiesta

    Přestože fyjesta sloužila spolehlivě, člověk je tvor nevděčný se sklonem k rozmazlenosti, takže jsme milé autíčko ve věku pěti let s ani ne šedesáti tisíci nalítanejch kiláků sprostě prodali. Důvodem byla hlavně morální zastaralost spolu s absencí vymožeností moderní doby. Mně osobně to řízení bez posilovače zase tolik nevadilo, ale ženská si na tom slušně zatrénuje, takže by jí mohly nabobtnat ruce a taková rána válečkem od kulturistky má obvykle katastrofální následky nejen pro váš klobouk. To auto prostě muselo z domu.

    Jednatrojka, sedmdesát velbloudů, rok nulatři

    Druhou fiestu jsme koupili funglovku, nový hranatý model, zase pětifutro a stejná metla včetně nárazníků, který narozdíl od dveří sice opět nemají žádný lišty, zato jejich spodní část je z černýho plastu. Dva pytle, rádio s cédéčkem, přední okna v elektrice, centrál, mlhovky, zámek fofrklacku, výškové nastavení sedadla řidiče. Posilovač řízení a výškové nastavení volantu je ve standardu, stejně jako dělený zadní opěradlo. O pár měsíců později sice Ford nabízel fiestu s klimatizací za skoro stejné peníze, jaké nás stála bez onoho zařízení, ale nám klima nijak zvlášť nechybí, navíc to moc nejede ani bez ní. O tom však až za chvíli. Spíš než klimatizaci občas postrádáme vnitřní cirkulaci, tu ovšem bez klimy nešlo objednat.

    Praktický vlastnostě

    Místa dost vpředu i vzadu, cestující na zadních sedadlech bývají dostatkem prostoru na nohy příjemně překvapeni. Čtyři nebasketbalisté si mohou dopřát slušné pohodlí, jízda v pěti je možná, ale díky šířce autíčka nepříliš komfortní pro obyvatele zadní sedačky. Kufr bez patnácti litrů tři hekťáky, na tak malé vozítko též nečekaně veliký. Plnotučná rezerva s heverem a klíčem na kola klimbá v doupěti pod kobercem a dřevěnou podlážkou kufru.

    Yazda

    Podvozek vynikající až sportovní, nová fiesta si nechá líbit skoro všechno. I brzdy hodnotím velmi kladně, jen proti předchozímu modelu mají trochu méně ostrý nástup, ale to může být pouze můj subjektivní dojem. Přes tyto nesporné kvality však jízda s jednatrojkou nepřináší řidiči příliš uspokojení. Auto totiž zoufale nejede, sedmdesátihlavé stádečko velbloudů je líné jako ministr kultury a práce dohromady. A není to motorem, ten dostal rozvod OHC a deset koní navíc. Problém se jmenuje převodovka. Řazení je sice přesné, ale motůrek se musí poprat se zbytečně těžkými převody. Fábie HTP 12V s méně výkonným motorem o menším zdvihovém objemu, navíc jen tříválcem, zrychluje podstatně lépe, pohotovostní hmotnost je přibližně stejná, jako u fiesty. Když srovnám zpřevodování současné fiesty s předchozí generací, tak starý model točil na pětku dva tisíce otáček asi v šedesátikilometrové rychlosti, nový model až při sedmdesátce. Protože Ford u nás a na Slovensku až do letošního roku neprodával současnou generaci fiesty s živější motorizací 1,25/75 HP, podpořil prodej verze 1,3/70 HP uvedením akcelerace z klidu na stokilometrovou rychlost za 15,8 vteřiny – což je o desetinu méně, než potřebuje fábie HTP 12V. Zajímavé je, že jakmile se po letošním faceliftu začala v tuzemsku prodávat zmíněná dvanáctistovka, pokleslo na českých stránkách Fordu zrychlení verze 1,3/70 HP na hodnotu 17,3 vteřin – neboli na údaj, který Ford už pár let uvádí na stránkách německých, polských atd. V Čechách prostě stejné fiesty měly lepší odpich než v Německu, škoda že už to neplatí, další rána pro národní hrdost. Co se týče spotřeby, jezdíme za sedm litrů a to převážně ve městě, mimo město se při klidné jízdě dostaneme lehce přes šest, neklidnou jízdu s tímto modelem snad ani nemá cenu provozovat. Když jsem velbloudům zapráskal bičem těsně nad zátylkem, dotlačili na dálnici ručičku tachometru někam ke stosedmdesátce, ale hůř než to auto jsem se v této rychlosti cítil asi už jen já.

    Spolehlivost

    Dromedáři pod kapotou naší nové fiesty mají po dvou letech naplouženo přes dvacet tisíc kilometrů. Za tu dobu se nevyskytla žádná závada, autíčko absolvuje pravidelný roční, zatím v podstatě pouze olejový a filtrový servis. Oproti staré verzi navíc nemůže nastat porucha čidla bublifuku, neboť nová fiesta příslušnou kontrolku prostě nemá.

    Srovnání devětosmy s nulatrojkou

    Oba modely se můžou pochlubit celkem vkusným designem, starší kulatá se líbí dámám, novější hranatá zase drží krok s dobou, ovšem bez zbytečných výstřelků, kterým se neubránila čerstvě faceliftovaná verze s podivnými bradavicemi na předních světlometech a prazvláštními suky na svítilnách zadních.

    Ve velikosti vnitřního prostoru logicky vítězí nový model, protože auta a český státní dluh neustále rostou. Ovšem ve dvou ohledech nabízí větší prostor devětosmička: Vlevo vedle spojkového pedálu si můžete položit levou nohu – nulatrojka tento obvyklý komfort nenabízí, prostě tam na chodidlo není místo. A přestože má nová verze větší objem kufru, nahnala litříky hlavně do výšky, starý model má kufr o několik centimetrů delší, ale samozřejmě nižší. To znamená, že devětosmička nabízí lepší výhled dozadu, což se hodí při parkování, ale také výhled vpřed, neboť A sloupky nové verze narostly v honbě za bezpečností natolik, až je to někdy nebezpečné – zejména v levotočivé zatáčce si řidič musí dávat sakra pozor, aby něco nepřehlédl. A ještě jedna věc: V nové verzi dost nepochopitelně zmizela všechna madla ve stropě nad dveřmi, obvyklá u staršího modelu.

    Devětosmička má přehlednou přístrojovou desku s analogovým rychloměrem, otáčkoměrem, palivoměrem a teploměrem chladící kapaliny. Nulatrojka má sice analogový otáčkoměr a pomaloměr, ale stav paliva a teplotu nemrzky ukazují nepříliš přehledné sloupečky na displejích. U Fordů zřejmě tento omyl pochopili, takže se letošní bradavičnatý model navrátil ke klasickému uspořádání. Kulatá fiesta také měla digitální hodiny umístěné nad rádiem, takže na ně viděl i spolujezdec, hranatá je bohužel úsporně přesunula do displeje počítadla kilometrů, ke všemu mezi celkovým stavem a denním počítadlem musí řidič přepínat. Tlačítko varovných blikačů se u nulatrojky rozumně posunulo nad rádio a opustilo své nepraktické umístění na sloupku řízení mezi volantem a tachometrem devětosmičky.

    Co se týče bezpečnosti, má nulatrojka pět tříbodových pásů a pět opěrek hlavy, vzadu zasunovacích. Později bylo od pěti opěrek upuštěno a současná fiesta má zase pouze čtyři, jako devětosmička.

    V oblasti zábavy u nás jasně vede nový model, protože má rádio s cédečkem, které sice neumí mp3, ale nám celkem stačí. Jinak rádio s CD bylo samozřejmě možné objednat i do staršího modelu, taková kombinace ovšem není příliš obvyklá. Tolik hudba, co se týče dalších druhů zábavy, výměnu genetických informací je v obou modelech možno provozovat bez větších potíží, novější verze sice nabízí větší prostor, ale pořád je to malé auto, takže na nějakej grupáč rovnou zapomeňte. A styďte se, takové praktiky do slušného autotestu prostě nepatří, pamatujte si, že bratři páně Kalouska budou dřepět ve vládním baráku, i kdyby tam soudruh Paroubek rozsednul poslední židli. Takže žádné zvrhlosti, snad jen pokud někdo vyřeší problém zvláště originálním způsobem, nechť zašle fotky či video… …samozřejmě jsem měl na mysli problém s vyztužením židle pana premiéra.

    Jízdní vlastnosti novější verze jsou vynikající, ale starší model měl skoro stejně dobré, to se fiestám nedá upřít. Dynamikou jízdy však nulatrojka za devětosmičkou výrazně pokulhává. Lépe zpřevodovaný starší model mnohem ochotněji zrychloval už pod hranicí dvou tisíc otáček. Pokud se u nulatrojky dá vůbec hovořit o zrychlení, je nutné pořádně šlápnout na plyn a motůrek vytočit. Abych jenom nedštil síru, brzdou provozu současná fiesta rozhodně není, jenom jí musíte dost vytáčet k dosažení takové akcelerace, jaké většina vozů kolem vás dosahuje na půl plynu. Celkem však nemám s komfortem a dynamikou fiesty problém, ani když do ní přesednu z mnohdy nesrovnatelně větších a silnějších služebních aut.

    Zájemcům o koupi ojeté benzínové fiesty starší verze bych motorizaci 1,3 8V/60 HP klidně doporučil, i když 1,25 16V/75 HP je samozřejmě živější. Jezdil jsem i s 1,8D, ale bylo to pro mě utrpení, tento motor rozhodně nepatřil ke špičce Fordovy nabídky.

    Kdo by chtěl novější, hranatou fiestu, pak motorizaci 1,3 8V/70 HP doporučuji pouze velmi poklidným řidičům. 1,4 16V/80HP je podstatně dynamičtější, další benzínové motory 1,6 a 2,0 pak přímo nesrovnatelně, ale ty už jsou spíše pro hobbysty, běžný zájemce o vůz s takovou motorizací si asi nekoupí fiestu. Diesely TDCi 1,4 a 1,6 jsou velkým krokem vpřed oproti 1,8D a zejména druhý jmenovaný s fiestou pěkně cvičí. Osobně mi sice připadá zbytečné připlácet na diesel u malého auta, které zřejmě nebude sloužit jako polykač kilometrů, ale to je věc každého soudruha – týká se nových vozů, u ojetin je to samozřejmě něco jiného.

    Zájemcům o zbrusu novou fiestu bych místo motoru 1,3/70 HP doporučil připlatit nějakých deset tisíc na 1,25/75 HP. Povinné ručení zůstane stejné a autíčko bude podstatně živější. Naopak další nový motor na našem trhu, nejlevnější 1,3/60 HP je nutné chápat čistě jako alternativu k nejslabší fábii HTP/55 HP pro zákazníky z řad obzvláště flegmatických důchodců, nejlépe vyznavačů meditace a chovatelů želv, trávících nekonečné hodiny ve filozofických rozpravách s hlemýždi, slimáky a žížalami.

    Související články:
    Zkušenosti: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI (22.11.2015)
    Dvě BMW 135i (22.11.2015)
    Zkušenosti s Volvem C70 2.0T cabrio, r.v. 2000 (17.05.2015)
    BMW 650i (10.05.2015)
    Opel Meriva 2006 – jede, brzdí a svítí (19.04.2015)
    Zkušenosti: Mexický Ital (29.03.2015)
    Zkušenosti: VW New Beetle 1.9 TDI-PD 77 kW (25.01.2015)
    Zkušenost s Octavií II 1,6TDI 77kW (18.01.2015)
    Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po čtyřech letech a 60kkm (13.01.2015)
    Jeden den s Hyundai i30 1,6 automat hatchback (04.01.2015)
    Renault Grand Espace (Pičus Magnus) (20.11.2014)
    Zkušenosti: Seat Ibiza Mk.4 1.4-16V (24.08.2014)
    Zkušenosti: Fiat Dobló 1,3 MultiJet (01.07.2014)
    Zkušenosti: Citroën Saxo 1,5D r.v. 2000 – Rudá střela (25.05.2014)
    Zkušenosti s VW Passat 2.0 TDI 103kW (13.04.2014)
    Octavia 3 – cena za překvapení (16.03.2014)
    Městochod (Škoda Citygo) (16.02.2014)
    Nissan Leaf - stroj času (09.02.2014)
    Zkušenosti: Ford Puma 1.6 (2001) (12.01.2014)
    Hyundai I30 Kombi New Generation (01.01.2014)
    Zkušenosti: Ford Mondeo 2.0 TDCI 85 kW, 2004 (16.11.2013)
    Lesk a bída Octavie 2 - 1.6 TDI (25.08.2013)
    Dvě stě dvacet dva tisíc stříbrných šípů (Citroën C5 HDI) (11.08.2013)
    Jeep Wrangler JK Unlimited (22.07.2013)
    Zkušenosti: Nový sen českých rodin (Octavia III 1.6 TDI CR) (07.07.2013)
    Dvé rodinných citronů (Citroën Jumpy a C8 V6) (14.04.2013)
    Zkušenosti: Clio III 1.2 TCe - Žabožroutí fóbie (07.04.2013)
    Subaru Forester ’98 rok poté (05.04.2013)
    Kredenc 806 (01.04.2013)
    Zkušenosti: BMW 324TD E30 (10.02.2013)
    Mazda 323F BJ 1.5 (2000) (06.02.2013)
    Zkušenosti: Ford Transit 2.5 TD (26.08.2012)
    Žrout (Hyundai Grandeur 3.3i V6) (15.07.2012)
    Test: Subaru Forester ’98 2.0/90kW (imported) (02.04.2012)
    Subaru Outback 3.0R (12.02.2012)
    Zkušenosti:Mazda 323F BG 1.8 16V (mrkačka) (29.01.2012)
    1965 Oldsmobile Jetstar I + video ze Dne mobility (23.01.2012)
    Zkušenosti: Škoda Octavia II 2.0 TDI PD (15.01.2012)
    Chrysler Neon II (18.12.2011)
    Dodge Challenger SXT 2012 (11.12.2011)
    Zkušenosti: Ford Focus ST (27.11.2011)
    Hřmící myš - Mitsubishi Colt VI 1.1 (14.11.2011)
    Mitsubishi Galant 2.5 V6-24 EA5A (06.11.2011)
    Zkušenosti: Malé „zlé“ béemvé 323i (E46) (27.10.2011)
    Zkušenosti: Hyundai i30cw 1,6 CRDi (16.10.2011)
    Když seňora chlastá – Seat Altea XL 1,4 TSI (07.10.2011)
    Recenze Ford Galaxy 2001 2.3 DOHC (22.08.2011)
    Zkušenosti: Honda Civic Aerodeck 1,4iS (07.08.2011)
    Zkušenosti: VW Passat B5.5 TéDéí (17.07.2011)
    Felicia, s vrakem do nového tisíciletí (26.06.2011)
    Pirát Kchar: Mercedes Benz E500 (W211) (05.06.2011)
    Skúsenosti Peugeot 206 1,4 HDI (15.05.2011)
    Zkušenosti: Volkswagen Golf V 1.4 TSI 121HP (08.05.2011)
    Zkušenosti: „Vitamín“ C (Mercedes Benz W202) (01.05.2011)
    Skúsenosť: FIAT Brava SX 1.9JTD (01.05.2011)
    Zkušenosti: Renault Avantime (24.04.2011)
    Zkušenosti: Daewoo Nubira II 1.6 76kW (24.04.2011)
    Test: 1.2TSI + Seat Leon II (10.04.2011)
    Návod na psaní autorecenze aneb Jak psát test (27.03.2011)
    Hyundai Sonata 2,4i Elegance – proč a jak jsem k ní přišel & (06.03.2011)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia, 150.000 km (13.02.2011)
    Dacia Solenza – rumunský omyl nebo tip na výhodný nákup? (30.01.2011)
    Zkušenosti s korejskou raketou Kia Sephia 1,8 (23.01.2011)
    Zkušenosti Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po 4000 (09.01.2011)
    Zkušenosti: Peugeot 407 sw 2.0 HDi 100kw (02.01.2011)
    TEST: Ford Focus ST 225 feat. zkušenosti s prodejcem (12.12.2010)
    Zkušenosti: Seat Arosa 1.0 (21.11.2010)
    Zkušenosti: SAAB 900 NG 2.0 (24.10.2010)
    Test: Peugeot P 206 CC 1,6 – 16V (19.10.2010)
    Nissan Primera P11 GT (17.10.2010)
    Octavia II 1.6 75 kW – zkušenosti po 100.000km (26.09.2010)
    Zkušenosti: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi (30.08.2010)
    Citroen ZX, něco o VOV a AutoESA (11.07.2010)
    Domazdíno (20.06.2010)
    Test: Citroën C2 1.6 VTR (06.06.2010)
    Autíčko s píšťalkou: Golf VI 1.4 TSI (118kW) Hájlájn (23.05.2010)
    Hyundai i30cw - škodná v říši okřídleného šípu? (17.05.2010)
    Test: Da nigga hustokchár (09.05.2010)
    Test: BMW 525i E60 (09.05.2010)
    Trauma za volantem: Škoda Fabia II 1.4 TDi PD (08.05.2010)
    VW Polo 1.4 Tdi – jízdní dojmy (25.04.2010)
    Zkušenosti: Peugeot 106 1.6-16V GTI (14.02.2010)
    Zkušenosti: Harley Davidson Sportster 883 (31.01.2010)
    Zkušenosti: Ford Escort RS2000 (1995) (17.01.2010)
    Subjektivní (tudíž moje) recenze Citroenu C5 2.0i (03.01.2010)
    Octavia - přilejeme oleje do ohně :o) (28.12.2009)
    Skúsenosti: Honda Accord Sport 2.0 (29.11.2009)
    Zkušenosti: BMW 318is (21.11.2009)
    Jaguar X-Type 2.1 V6 SE r.v. 2002 (01.11.2009)
    Zkušenosti: Fiat Brava SX 1.4 a 75tkm (25.10.2009)
    Zkušenosti: Audi TT 1.8T (25.10.2009)
    Test: Seat Leon II 1.4-16V 63kW (18.10.2009)
    Zkušenosti: Honda Civic 1.3 hatchback (11.10.2009)
    Zkušenosti: Peugeot 106 (04.10.2009)
    Zkušenosti: Opel Astra G 2.0 DTI (28.09.2009)
    Lehčí pojednání o nesmrtelné Škodě 1203 (17.08.2009)
    Drákula - Dacia 1310 Break (09.08.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 (02.08.2009)
    The heartbeat of America: Camaro (19.07.2009)
    Nissan Tiida, aneb vůz, který nikdo nechce (06.07.2009)
    Test: VW Golf III 1.4 (31.05.2009)
    Test: Fiat Palio 1.2 (04.05.2009)
    Zkušenosti: Seat Ibiza 2009 (22.03.2009)
    Test: ZuFuss 2.0 BioPower (28.02.2009)
    ŠeSTihvězdičkový výběr (08.02.2009)
    Dlouhodobé zkušenosti s Audi A6 Avant Quattro 2.5TDi (11.01.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 Zetec (04.01.2009)
    Test: Seat Ibiza 1,4 16V @ Tenerife (07.12.2008)
    Test: Citroën Xantia 1,6i (07.12.2008)
    Skúsenosti – OPEL VECTRA 2.5 V6 CDX (02.11.2008)
    Test: Honda Civic 6. generace (14.10.2008)
    Test Mercedes – Benz A 150 (05.10.2008)
    Zkušenosti: Suzuki Ignis 1.3-16V (28.09.2008)
    Test: Hyundai Getz (21.09.2008)
    Zkušenosti: Renault Clio 1.6 16V (RSi) (14.09.2008)
    Test: Audi A3 TDi-PD 77kW (20.07.2008)
    Nová Ibiza - jaká je? (22.06.2008)
    Test: Toyota Avensis 2.0 16V '98 (08.06.2008)
    Test: Toyota RAV4 (27.04.2008)
    Test: Škoda Fabia HTP (13.04.2008)
    Fiat fperle (Bravo II 1.9 JTDM 16v) (06.04.2008)
    Zmrdí test: PRAVDA o štvorvalcovom Chevrolete Spark 1.0 (30.03.2008)
    Zkušenosti: Chevrolet Lacetti 1.4 (24.03.2008)
    Test: Volvo FH13 (16.03.2008)
    Zkušenosti: Toyota Yaris 1.0 (09.03.2008)
    Test: Subaru Outback 01 2.5i AT 115kW LPG (02.03.2008)
    Test: Ford Escort 1,6 16V (98') (24.02.2008)
    Test: Škoda Octavia II Combi 4x4, 2.0 FSI (03.02.2008)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia (30.09.2007)
    Test: Tatra 815 S3 (27.08.2007)
    Test: Citroen XM (11.08.2007)
    Test: Toyota Corolla 1,3 16V STD (22.07.2007)
    Citoren AX 1,4 GTi (01.07.2007)
    Test: AM General 1/4 ton truck tactical M151A2 (10.06.2007)
    Test: Ford Focus II 1.8TDCi po 35 tisících (03.06.2007)
    Test: Ford Focus 1.6-74kW (03.06.2007)
    Test: Fabia 1.9 SDI (28.05.2007)
    Test: Piper L4 (05.05.2007)
    Test: Volvo 850 T5 (01.05.2007)
    Test: Škoda Suberb 1.9TDI (01.05.2007)
    Zkušenosti: Kůň (16.04.2007)
    Zkušenost: Škoda Roomster (01.04.2007)
    Zkušenosti: 605 (17.03.2007)
    Test Mercedes Benz W123/200T (05.02.2007)
    Zkušenosti: Německý drak (Trabant 601) (25.12.2006)
    Zkušenosti: BMW E36 320i (03.12.2006)
    Test: Citroën C1 (26.11.2006)
    Test: Mazda 6 (26.11.2006)
    Test: Fiat Uno (19.11.2006)
    Test: Lincoln Town Car (22.10.2006)
    Test: Škoda Roomster Style 1.4 16V 63kW (08.10.2006)
    Test testu: Škoda Roomster 1.2 HTP (05.10.2006)
    Zkušenost: Ford Focus II 1.4 Zetec (29.09.2006)
    Test: Škoda Forman (16.09.2006)
    Test: Citroen Saxo 1.5D (16.09.2006)
    Test: Honda Civic 8 (16.09.2006)
    Test: VW Lupo 1.7SDi (10.09.2006)
    Test: Ford Mondeo 2.5 V6 Duratec (11.06.2006)
    Test: VW Sharan (11.06.2006)
    Zkušenosti: Peugeot 307 XT 2,0 HDi (04.06.2006)
    Test: Peugeot 405GLD (01.05.2006)
    Test: Ford Mondeo TDCi automat (12.03.2006)
    Test: Ford Mondeo 1.8 (12.03.2006)
    Test: Peugeot 307 (05.03.2006)
    Test: FV Passat 1,9 tydy (26.02.2006)
    Test: Drážďanský zázrak (17.02.2006)
    Der Führer: BMW 730d (12.02.2006)
    VAZ 2103 - vôňa kože a benzínu (09.02.2006)
    Test: Fulcrum (30.12.2005)
    Test: Renault Twingo II.... (11.12.2005)
    Test : Audi Coupe GT - NG a KX (04.12.2005)
    Test: MCC Smart CDI (28.11.2005)
    Test: Daewoo Matiz 0.8 (20.11.2005)
    Honda Civic 7... (25.09.2005)
    Test : Citroën C3 1.1i SX (11.09.2005)
    Test: Suzuki Swift 1.3 GL (21.08.2005)
    Test: Octavia? Myslím že spíš ano! (04.07.2005)
    Test: Alfa Romeo 33 16V (19.06.2005)
    Test: BMW 324d po čtyřech letech (12.06.2005)
    Test: Škoda Octavia II 1.9TDI PD (29.05.2005)
    Test: AAA Auto Praha (24.04.2005)
    Test: BMW fünf drei fünf (24.04.2005)
    Test: Schade hundertdreisig GL (31.03.2005)
    Test: Fabia po 25 tisících (20.03.2005)
    Test: Opel Zafira 2.2 Hdi (06.03.2005)
    Test: Renault 25 Baccara (12.02.2005)
    Tatra T613 – svědek geniality a rozvratu (30.01.2005)
    Test: Cordoba po 15.000 km (30.01.2005)
    Test: První seznámení s chevroletem niva (08.08.2004)
    Test: Seat Cordoba II 1.4-16V (20.06.2004)
    Test: VW Golf V 1.4-16V MPi (02.05.2004)
    Test: VW Polo 1.2HTP (14.03.2004)
    Test: Renault Scénic II 1,9DCi (19.10.2003)
    Test: Škoda Octavia 1,9TDi (23.03.2003)
    Test: Škoda Felicia (22.12.2002)
    Test: Škoda Fabia 1.4MPi combi (23.06.2002)

    [Akt. známka: 1,90] 1 2 3 4 5

    ( Celý článek | Autor: [Neregistrovaný autor] | Komentářů: 22 | Informační e-mailVytisknout článek )

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.