|
Pecka, jel bych hned... :-)
|
|
Supr recenze, Nechceš sepsat i ten cestopis a podělit se? :)
|
|
|
Já se přimlouvám, taky bych si to rád přečetl ;)
|
|
|
take bych se primlouval za ten cestopis
|
|
|
Já bych si to taky rád přečetl, je to příjemná úleva číst tady takovýhle články .... :)
|
|
|
jo, sepiš i cestopis, tenhle článek byl napsanej parádně.
|
|
|
Já jsem také pro cestopis !
|
|
|
krásná cesta. Jednoho dne se na něco podobného taky vydám.
a taky se přimlouvám na cestopis :)
|
|
|
|
na pripadny cestopis sa tesim :-) predpokladam, ze by sa nasli aj nejake videa?
|
|
...naprosto spontanne, ze cestopis (mnooooohem delsi nez recenze) bude nasledovat. Jinak supr poctenicko, i kdyz si swiste urco neporidim... ;-))
|
|
Bezva článek. Ode mne za 1.
Akce velmi smělá s výborným výsledkem. Klobouk dolů!
|
|
Ten výlet mi připomíná výpravu mých kamarádů do Rumunska:
http://www.youtube.com/watch?v=j7L3-rWq_VM
Rok předtím projeli Ukrajinu a to prý bylo ještě tvrdší. Z toho ale video na trubku nedali ...
|
|
Díky za článek, fajn čtení.
|
|
Nepřestávám se divit, kolik podobných bláznů se najde. Já bych na tohle asi neměl "koule". I když to je asi daný mou technickou gramotností. :) K dobru dávám akci svého kamaráda žigulíkem do kyrgyzstánu (a vlakem zpátky :D ) ladajede.cz/
|
|
Skvěle napsáno, obzvlášť "se rozsvítila tam" mě dostalo:-)
A přimlouvám se za celý cestopis, sám bych na takový "výlet" neměl.
|
|
Tak takovýho swiště, akorád že pětidvéř, má moje manželka.
Kupovali jsme ho před třemi lety "na chvíli", ale tak jsme si ho zamilovali, že už u nás zůstal.
Jednou, až přijde jeho čas, ho asi i pochováme, neboť podobná auta jsou dnes za přijatelný peníz prakticky neprodejná...
To, co autorem popisovaný exemplář vydržel, je obdivuhodné a já tomu i věřím.
Swift je neskutečně skromný dělník a my, ač se o něj vůbec (fakt vůbec) nestaráme, nemáme s ním jediný problém.
Do cca 80-100km/hod i velmi pěkně zrychluje, pak mu samozřejmě scházej kobylky. To samé platí i pro případ, jede-li v automobilu víc, jak dva lidi.
Ale jinak je to naprosto parádní stroj, strašně jednoduchej a spolehlivej.
A jako další benefit je fakt, že auto můžete nechat kdekoliv odemčené i s klíčema v zapalování - je natolik nevzhledné, že nepřitahuje pozornost ani toho nenenáročnějšího zloděje.
No ale bourat bych v něm teda nechtěl, karosérie přílišnou tuhostí rozhodně neoplývá...
Jinak bych taky rád ten cestopis, autore!
|
|
|
Můj Swišť jsem nakonec s těžkým srdcem musel nechat sešrotovat. Předchozí majitel byl kolenovrt a kašlal na výměny náplní, já už na tom nemohl nic zachránit. Následkem toho začal ukrutně cvakat jak singrovka, ale ujel s tím příšerným zvukem ještě necelých 50 tis. km. Souhlas, je to dělník.
Docela by mě zajímalo co všechno jste s sebou vezli za díly a nářadí, dost dobře si neumím představit kde shánět po cestě díly. Střední Asii mam docela projetou s batůžkem a představa že bych benzín co jsme kupovali do vařiče měl lít do auta a že bych měl mechaniky co jsem občas pozoroval při spravování místních mikrobusů pustit k opravě...
|
|
Hezká práce, připomíná mi to ty epické čelendže z Top Gearu.
|
|
Zdravim. Dik za pozitivni ohlasy:) s tim cestopisem me stvete protoze me tlacite to napsat a ja su desne liny. Nicmene pokud mi to Def publikuje (mozna na vice dilu) tak proc ne ale asi to nebude tak rychle.
Faktacka poznamka. Indie sprint rally se pravdepodobne strida s jizni amerikou (prejezd And na moto riksi) tudiz riksa je trochu z ruky.
Co se tyka dilu tak jsme vezli obe predni poloosy i s kluby a tesnenim, pak 3 komplet tlumice i s pruzinami, nahradni (stary) chladic a pak uz jen drobnosti. Kabely, svicky, jedno tesneni pod hlavu, po jednom lozisku na predni a zadni kolo (i s nabojem), nejake hadice a sponky na vse mozne a pak uz jen sroubky, sponky, hadicky, nejake draty atd. Ono po ceste se naslo docela dost mistnich kutilu kteri za nulovou cenu opravovali vse s nahr. dily a jinych znacek. Ti co nedojeli skoncili na takovych vecech jako prevodovka (vymlacene ozub. kola), praskla hlava (prehrati) a tak. Dokonce jely i zenske (nekolik posadek) a napr. dve cca 18lete britky jely pouze s vercajkem auta (zvedak, klic na kola a jeden sroubovak) a do vyjezdu vzivote nemenily ani kolo na aute a stejne dojely.
S cestopisem teda uvidim.
Dino Vercotti
|
|
|
Výborné, přimlouvám se také za cestopis .-)
|
|
Taky bych byl pro cestopis...Kdyby se něco takového podnikalo, rád bych se zůčastnil. Měl bych sice též funkci nástěnkáře a kuchaře, páč automechanikem nejsem. Ale nebylo by mi líto obětovat ňákou tu kačku...
|
|
ale nějak mě uniká smysl té "dobročinné akce". To že si výlet zaplatí každý sám chápu,že to je parádní zábava taky, ale jaká je v tom charita?(vyjma sponzoringu pumpařů aj.) A jaká dobročinnost je v zanechání rozšmelcovaného vraku v Mongolsku?
|
|
|
Ale ved pisal ze auto ide po skonceni preteku na charitativnu aukciu - pre mna to znamena tolko ze sa auto vydrazi a $$$ zan sa pouziju na nejaku dobru vec.
|
|
|
No jo, ale to musí dražit zase nějaký cizinec. Nějak si neumím představit, jak Mongol draží vrak auta pro charitu :-)
|
|
|
a taky se krom startovného, cca 700 GBP platí i povinný 1000GBP poplatek právě na tu charitu. Stačí číst...
|
|
|
Tak to sorry, toho jsem si v článku nevšiml.
|
|
ako vam, preboha, mohla vydrzat slivovica 4 tyzdne?
|
|
|
palubny mechanik nebol vychodniar :-)
|
|
|
Vychodniari piju borovicku ;-)
|
|
|
Kdyby to bylo cele vymyslene tak bych to tu nepsal. Hamba by me vyfackovala sama. Slivovice vydrzela protoze jsme si s ni chteli pripit v cili a nakonec se i podarilo dovezt cca 1 deci az do cile. Duvod ze vydrzela byl ten ze v asii celkove je hodne levny akohol a zvlast na venkove.. Charita spocivala v tom ze ze startovneho (700 liber) sla castprimo na charitu a pak ten poplatek (1000 liber jak zminoval Vaclav) sel cely na charitu. To byla jedna z podminek startu. Kdo nevybral 1000 liber nemohl startovat. Teto poplatek sel primo na Christina Noble Foundation a ne pres nejake dalsi rozdelovaci organizace. A pokud by jste v cili videli co vse se vybralo tak by jste mluvili jinak. Nektere auta dojely v naprosto perfektnim stavu, odevzdavaly se hromady kompletnich vercajku, startovaci boostery do aut, stany, spacaky, jidlo, obleceni, boty, perfektne vybavene lekarnicky a hromady dalsich veci. Pokud nekdo mate zajem tento pojizdny cirkus videt tak kazdy rok po startu z U.K. je po 3 dnech sraz na hrade Klenova v jiznich cechach kde se vsichni sjedou a je k videni snad vse co ma kola a odvahu jet. Napr funkcni, pojizdne a dokonce i castecne vybavene sanitky, pozarni vozy, autobusy atd jezdi kazdy rok. To ze dojede takovou vzdalenost sanitka castecne vybavena a pak slouzi v nemocnici jako zachranne vozidlo si myslim ze je docela uspech. Staci si procist web poradatelu a uvidite sami Jen nebyt liny, to je ono:).
Pristi rocnik (2011) budu na Klenove zase spoluporadatelovat dalsi rocnik (samozrejme zadarmo:) takze kdo mate zajem jste vitani a muzete se presvedcit na vlastni oci. Bude se to konal na prelomu cerence a srpna tak jsem zvedavy kdo bude mit koule a prijede:)
Mejte se. Dino
|
|
|
Díky za článek i za tip na výlet do Klenové příští rok.
|
|
|
ak nebola slivovica jediny alkohol na palube tak to beriem :)
|
|
|
Když to tak znova procházím po odstavcích, tak to stejně nebyla recenze na auto, ale na ten cestopis ;-)) Četlo se to dobře, taky se za něj přimlouvám.
|
|
Fakt nechápu, že jste to nejeli na kolech. Tolik radosti co by měli v cíli, nemluvě o našich ekocyklofilech :-)
|
|
|