D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Test: FV Passat 1,9 tydy
    (ze dne 26.02.2006, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 26.02.2006 07:47:49     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Podivuhodné tvrzení
    Není tato věta:

    Auto celkem v pohodě, ale něco mi na něm vadilo. Připadlo mi nijaké. Ani vzhledově, ani výbavou, ani vlastnostmi. Prostě jen jezdilo a většinou dojelo.

    v přímém rozporu s větou úvodní?
    Auto je pro mne věc, která mne v nejlepším možném případě převeze z bodu A do bodu B. V jakémkoli jiném případě je to zbytečný pitomý krám za spoustu peněz.

    Pokud by to totiž auto myslel vážně, tak libovolné auto, který splní úkol převozu z A do B, mu musí maximálně vyhovovat. Pokud nikoliv a záleží mu tedy nejen na tom, že ho tam doveze, ale i JAK ho tam doveze (což dokládá věta o tom, že mu NĚCO vadilo na autě, které ten úkol bez problémů splnilo), je úvodní věta akorát žvást.

     
    Komentář ze dne: 26.02.2006 08:44:20     Reagovat
    Autor: Drewid - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Podivuhodné tvrzení
    Je hezké že se najde po nedělním ránu tolik milých a všímavých lidí jako ty, jednomu to hned jistě zvedne náladu...

    Jinak článek se mi líbil dobře napsanej, řek bych.V automobilně-uživatelských schopnostech autora, jako bych se viděl :)

     
    Komentář ze dne: 26.02.2006 11:05:54     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Podivuhodné tvrzení
    Přijde mi pitomé popírat sám sebe. Taky nebudu tvrdit "jediným účelem jídla je nasytit mě, nikoliv si pochutnat, to je vyhazování peněz" a o pár vět dále tvrdit "zrovna rajská mi, nevím proč, nechutná". Na to nepotřebuju bejt všímavej, k tomu stačí, abych si byl schopnej tu první větu pamatovat tak dlouho, než se dostanu k té druhé.
    Pokud jsi očekával, že můj postřeh z článku měl někomu zvedat náladu, očekával jsi špatně, měl vyjádřit mé dojmy z článku.

    Komentář ze dne: 26.02.2006 09:38:04     Reagovat
    Autor: Lidoop - Neregistrovaný
    Titulek:Ruceni
    Mozna bude pro nekoho uzitecna informace, ze ruceni se da poridit i za 7 000 u Triglavu.

     
    Komentář ze dne: 26.02.2006 09:58:13     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Ruceni
    No já nevím, 10.000 ročně (s bonusy tuším něco pod 9) platíme za naše čtyřlitry. Opravdu je 1.9TDi ve stejné sazbě?

     
    Komentář ze dne: 26.02.2006 10:16:40     Reagovat
    Autor: h2o - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Ruceni
    no asi to trošku zaokrouhlil, já měl loni Tipo 1,9 TDs a platil jsem u kooperativy něco málo přes 9.000, teď už by tam byl bonus, takže asi pětikilo dolů... btw. nekoukal jsi včera večír na zprávy na Primě? Bylo tam o Tetter city a o přidělování SPZ, velice zábavné :))

     
    Komentář ze dne: 26.02.2006 15:15:59     Reagovat
    Autor: hurhur - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Ruceni
    kdo nevidel: http://www.iprima.cz/zpravodajstviasport/?460e=1610
    (ale co by kdo cekal, samozrejme je to nahoda a na vsechny vysla zrovna tahle znacka...)

     
    Komentář ze dne: 27.02.2006 07:41:16     Reagovat
    Autor: Fiatoman - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Ruceni
    Hezký, v televizi byl odkaz na tyto stránky. D-F gratuluji!!!

     
    Komentář ze dne: 26.02.2006 20:42:46     Reagovat
    Autor: griminski - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Ruceni
    Sorry, zaokrouhlil jsem to, je to tuším kolem 9300,-, ale bolí to jako deset;)

     
    Komentář ze dne: 28.02.2006 13:34:40     Reagovat
    Autor: unregistered - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Ruceni
    To ručení je hodně přehnaný, já mám motor 2.5 a u ČSOB mě ručení včetně bonusů vychází lehce pod 6000Kč... Změnit pojišťovnu ... :)

    Komentář ze dne: 26.02.2006 10:22:02     Reagovat
    Autor: Artie - Neregistrovaný
    Titulek:f nulový vejbavě
    Měl jsem kdysi tu čest pilotovat Passat ze stejné doby (1994), ovšem s motorem benzín 1,8 55kW. Po majitelích vysokovýkonného dýzlu, o němž je řeč v článku, jsme pokukovali s těžkou závistí.
    Ten můj vůz byl to naprosto nejlevnější, co bylo možné v této modelové řadě koupit. Nemělo to žádnou, opakuji žádnou výbavu. ABS, airbagy, cokoli na elektriku (tedy snad kromě světlometů, ty na smolu nebyly), nedejbože klimatizace, opravdu nic. Co do výbavy to byl Forman, pouze poněkud méně rozhrkaný a s královským vnitřním prostorem.
    Motor, 1,8 55kW, to byla pomsta Německa za prohranou válku. S tak velkým autem to sotva pohnulo a Škodu 105/120 jsem s tím uhnal až po velkém vypětí a celkem vyrovnaném boji. Favorit 50kW mi dal na frak kdykoli, snad kromě Vmax na dálnici, kterou měl Passat tak o 10 km/h vyšší. Dosahoval ji ovšem tak po desetikilometrovém rozjezdu.
    Zrychlení z 0 na 100 snad v řádu minut než sekund.
    Když jsem pak přesedlal do verze s tímtéž motorem, ale "vydupaným" na 66kW, měl jsem pocit, že řídím letadlo.
    Ten nafťák, o kterém je v článku řeč, byl v té době a v té řadě opravdu skvělým motorem. Komu by se tehdy snilo o tom, že ze stejného objemu půjde vydupat přes 100kW?

     
    Komentář ze dne: 27.02.2006 16:38:22     Reagovat
    Autor: mic - Neregistrovaný
    Titulek:Re: f nulový vejbavě
    Dovoluji si jeste upozornit ze se u verze B3 ze startu v roce 88 jeste vyskytovaly verze 1.6tdi (motor golf + turbo a intercooler, 59 kW) nevalne spolehlovost nekdy v roce 89 nahrazeny verzemi 1.9D (50kW) bez posilovace rizeni, a 1.9tdi v 66kW. Az modely roku 90 byly i s posilovacem rizeni. Dale existovala verze vykonejsi 2.0 benzin. Tyto auta prakticky byly bez jakekoliv slozitejsi elektroniky s vyjimkou vstrikovani u benzinu, a priplatkoveho ABS ktere stejne vyrabela firma ATE a uplne stejne brzdy se vyskytovaly ve sposte vozidel jak evropskych, tak americkych od roku 82 do roku asi roku 94 (namatkou Ford Siera, Scorpio, vW Corado atp.) V roce 94 prisla faceliftova rada B4 a s nim prakticky cele nove vybaveni interieru vcetne elektroniky. Nevim presne v kterem roce byl doplnen jeste motor VR6 2.8 o vykonu tusim 110 kW.

     
    Komentář ze dne: 27.02.2006 19:05:32     Reagovat
    Autor: morituri - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: f nulový vejbavě
    Nerad bych se pletl ale já myslím že 1.6 TDi byl ve výrobě po celou dobu prodeje B3 a 1.9 TDi ji nahradila až s modelem B4, ohledně té spolehlivosti, my když sme kupovali passata r.v 91 16TDi tak měl nakrouceno cca 250 tisíc a vdobě prodeje cca. 330 tisíc a vcelku v klidu... potom sme ještě měli starší 89 s 1.6 53Kw ( karburátor ) a to byla motorově celkem katastrofa ( výkon, spotřeba, spolehlivost)

     
    Komentář ze dne: 27.02.2006 22:16:29     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: f nulový vejbavě
    Urcite se 1.6 prestala montovat nekdy zacatkem roku 89. Mel jsem 1.9d rv 90 a jeden znamy prave onu 89 bez posilovace. Druhy kamarad mel tu 1.6 tdi. Ty 1.6 byly spolehlive pokud se nehonily. Jak na ne nekdo moc tlacil, zacaly kourit, sly spatne startovat, nebo mely tendence skakat rozvody (nastesti ne o moc takze to jen strasne blbe jelo). Nemyslim ze by to byl spatnej motor, kdyz je vlastne skoro shodnej s tou 1.9, ale proste passat na nej byl moc velkej a tezkej, takze hodne trpel. Jinak verim tomu ze se vyrabela jeste pestra paleta ruznych kombinaci, napr prave zminovana 1.6 benzin, a mozna i 1.8 benzin s karbecem (pro rusko, mam tady nekde sevisni dokumentaci a tam takovehle strasnost jsou). Nakonec do ruska se prodavala i felicie s karburatorem z Favoritu, a pokud nekdo navstivite nejakou africkou zemi, zjistite ze se tam vyrabeji a prodavaji auta ktera se v evrope prestala delat treba pred 5 lety. A mimochodem take treba s karburatorem.

     
    Komentář ze dne: 27.02.2006 23:00:27     Reagovat
    Autor: morituri - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: f nulový vejbavě
    to s tou 1.6 TD ( 59 Kw ) podle mě vážně není pravda... Jsem sice línej hledat knížku "Staráme se o svého passata", ale konkrétně při vyhledávání na www.autoscout24.de sem našel plno 1.6 TD rv. 91-92... opravdu si myslím že VW u B3 nabízel 1.9 D ( 55Kw ) a 1.6 TD ( 59 Kw ) zároveň po celou dobu výroby, a teprve s B4 nabízel 1.9 TD ( 55Kw ) a 1.9 TDi ( 66 Kw )


     
    Komentář ze dne: 07.03.2006 22:00:59     Reagovat
    Autor: dalibor.66 - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: f nulový vejbavě
    motor 1.6 td v b3 do roku 1993, pak nahrazen 1.9 td v b4. v te dobe nejlepsi td od vw. plati pokud neni vyuzivan plny vykon (stale) je motor spolehlivy. b3 ma pohotovostni hmotnost s timto motorem 1180 kg. to je dost.jinak je motor zivejsi nez 1.9 td. velmi dobry v audi 80.mam jej r.v. 11/88 a ma posilovac rizeni a central na do + alarm (asi dodelano) taky polohovatelne sedadlo ridice.dle mne vyborny prostorny vuz s dobrou aerodynamikou. na tu dobu i slusny vzhled. vynikajici prostor na zadnich sedadlech. je treba hlidat predni napravu.

     
    Komentář ze dne: 27.02.2006 23:11:48     Reagovat
    Autor: mic - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: f nulový vejbavě
    Jeste citace z jineho vebu:
    B3

    B3 was introduced with the turbo-charged 1.6 l engine. Due to an added intercooler, the output was 59 kW (80 hp). After a about one year, that engine was replaced by the new 1.9 l diesel. There was a non-turbo-charged version producing 50 kW (68 hp) and a 66 kW (90 hp) turbo-charged engine.

     
    Komentář ze dne: 28.02.2006 12:38:45     Reagovat
    Autor: W(+)(1)dy - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: f nulový vejbavě
    Je to tak, známej ho má....f kombíku, na hlínách, se švihadlama, pyčo:))) Jinak holobyt...:)))) Ale má nakrouceno přes 250.000 - a zatím prý bez větších poruch. Ono i štěstí se občas unaví....

    Komentář ze dne: 26.02.2006 22:34:46     Reagovat
    Autor: Pe3k - Neregistrovaný
    Titulek:pls
    uz nepis, pochazim ze stejneho kraje ale asi z jine planety, bohuzel jsem to precet do konce a tolik rozporu se jentak nevidi.Asi ti vzali tvou oblibenou hracku kdyz si byl maly :[

     
    Komentář ze dne: 27.02.2006 09:02:38     Reagovat
    Autor: griminski - Neregistrovaný
    Titulek:Re: pls
    Děkuji za obsažnou a konstruktivní kritiku.

     
    Komentář ze dne: 27.02.2006 12:16:47     Reagovat
    Autor: hopsson - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: pls
    Nic si z toho nedělej. Jsou to jedinci, kteří nechápou, že když rajská stojí deset a řízek třicet, že koupím rajskou protože to na zasycení stačí. Což ovšem neznamená, že kdyby řízek stál deset, šmakoval by mi mnohem více. Nedokážou prostě pochopit, že nutně nemusím být ze svého ekonomické rozhodnutí pocitově odvázaný. Plnokrevný hřebec je úžasná věc, ale co s ním když potřebuješ velblouda.

    Komentář ze dne: 27.02.2006 16:42:29     Reagovat
    Autor: moritiri - Neregistrovaný
    Titulek:passátek
    Kdysi sme měli passata r.v. 90 1.6 turbo dehet kombík, vešlo se toho do něj fakt hodně, jediný auto u kterýho sme při cestě na dovolenou nepociťovali nedostatek místa v kufru, spousty místa pro nohy, motor moc netáhl, měl ale nakrouceno přes 300k, na dálnici tak do 130 pohoda, potom už jen trápení, byla to verze GT, takže asi jediný co mu chybělo do plný palby byla klimatizace...

    Komentář ze dne: 27.02.2006 19:16:57     Reagovat
    Autor: Bob - Neregistrovaný
    Titulek:dobrá volba
    Měl jsem ho taky!Je to dobrá volba včetně těch Systémů...

     
    Komentář ze dne: 28.02.2006 07:45:41     Reagovat
    Autor: etj - Neregistrovaný
    Titulek:Re: dobrá volba
    Není to špatny članek, i když Prassata se týká jen okrajově... Ale System Of A Down jedině Toxicity nebo System Of A Down, to se s tím novým albem nedá vůbec srovnavat, to přeřve postarší diesel zaručeně. TRUST ME

    Komentář ze dne: 27.02.2006 22:27:46     Reagovat
    Autor: dzonnek - Neregistrovaný
    Titulek:motory
    K těm motorům nejdříve byla 1.6TD a pak přišli 1.9d a 1.9 td no posléze 1,9tdi která byla v té době moc dobrý motor i dnes je schopen jezdit v mezích limitu bez obtíží a i na dálnici předvede své kvality. Jistě 66Kw je nic moc ale stačí to.
    K ekonci byla v nabídce i 1,9tdi o výkonu 81Kw což už je fičák!:-)

     
    Komentář ze dne: 28.02.2006 14:34:01     Reagovat
    Autor: Fiatoman - Neregistrovaný
    Titulek:Re: motory
    66kW v 1,9TD uměl Fiat už v roce 1987. V tomto VW docela zaspal dobu. Na druhou stranu vyždímat 59kW z 1,6TD byl v té době dobrý výkon...

    Komentář ze dne: 22.11.2006 00:39:41     Reagovat
    Autor: joey - Neregistrovaný
    Titulek:ostrikovace
    nevim jak stary pasik, ale novejsi vw maji takove sitko, ktere frajeri v servisech vzdycky vytahnou nez tam lijou tekutiny - tak to muzes zkusit, ale jestli si tak levy, ze to neuridis (vyliti tekutiny z kanystru tak, aby zaroven do nej proudil vzduch a takutina "nebublala", tak to mozna dal rozlivej, pac by ti tam mohlo spadnout cigaro, brejle, kardistimulator nebo neco podobneho a blbe by ti pak sterace stiraly)

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.