Komentáře ke článku: Zkušenosti: Audi TT 1.8T (ze dne 25.10.2009, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
neco mi uniklo? v americe uz se prodava saab 9-2X? neslo spis o 9-3X??
jinak recence tehle znacky tu zatracene chybi. a na tyhle stranky by se hodila:)
|
|
|
mea culpa, omlouvam se, otazku vracim zpet.
|
|
U tohoto auta mne fascinují ta miniaturní dvířka do kabiny. Nedokážu si představit, že bych se se svými 185 cm a 110 kg těmi dvířky protlačil za volant nebo z toho auta vystoupil. Jak se Vám nastupuje a vystupuje?
|
|
|
No třeba takovej opel speedster je ještě veselejší-s necelými 190cm jsem do něj nastoupil pouze po sundání střechy- možná je to o cviku, ale tak dlouho jsem to auto zas na blbnutí půjčený neměl.
|
|
|
Mám 183cm a velikost dveří mě nikdy neobtěžovala ani nijak jinak nezaujala. Celkově je interiér pro dvě přední osoby poměrně prostorný, jen působí trochu klaustrofobicky kvůli malým a vysoko položeným bočním oknům. Vystupuje se trochu hůře kvůli nízko položenému sedadlu, ale zatím nemám věk na to, abych měl nárok si na toto stěžovat.
|
|
Dát $13,000 za sedm let staré TT, to je dost šílený. Navíc, jak si asi už zjistil, auto s manuálem jako jediné auto asi není ta úplně správná volba, nedovedu si představit, jak bych s něčím takovým jezdil třeba po Los Angeles a v Chicagu to nebude moc jiné. Taková Impreza STI s manuálem je moc fajn věc, pokud s tím člověk blbne na silničkách v horách, ale pro denní ježdění mi to přijde za trest.
Pokud jde o servis, ty ceny za práci jsou odpovídající ve značkových servisech prémiových značek. Takhle servisovat sedm let staré auto je samozřejmě nesmysl, neznačkový servis je obvykle stejně kvalitní (nebo spíš stejně nekvalitní) a je za polovinu. Nevím jak v Chicagu, ale u nás v Jižní Kalifornii se na Mexikánce ve značkovém stejně jako neznačkovém servisu absolutně spolehnout nedá a pochopil jsem, proč si hodně bohatých Američanů mění i olej sami.
Zmiňuješ sníh a letní nebo celoroční pneumatiky (nevím, co tam máš). Na celoročních můžu jezdit tady na jihu, protože tu sníh opravdu nikdy nevidíme a teploty k nule neklesají. Pokud ale nechceš platit další peníze za plechařinu na tvém TT, rychle bych raději přezul na zimní. Ten rozdíl je obrovský, čtyřkolku v zatáčce na sněhu utrhneš skoro stejně snadno jako dvojkolku, hlavní rozdíl jsou kvalitní pneumatiky! BTW, vždyť jsou tady ceny za pneumatiky opravdu lidové...
|
|
|
>>Dát $13,000 za sedm let staré TT, to je dost šílený.
Před rokem to byla v Illinois nejnižší cena za TT pod 100 tisíc mil. Možná je problém v samotném "7 let starém TT" bez ohledu na cenu, která je vždy dána aktuální situací na trhu.
>>Navíc, jak si asi už zjistil, auto s manuálem jako jediné auto asi není ta úplně správná volba
S tím nemám problém. Nežiji v centru (a moc často tam nemusím) a zácpám se dokáži vyhýbat tím, že jezdím mimo špičku a někdy použitím veřejné dopravy. Navíc mě na čekání ve frontě mnohem víc než časté řazení rozčiluje ten ztracený čas.
>>Takhle servisovat sedm let staré auto je samozřejmě nesmysl
To už mi také došlo. Ale neznačkových servisů se tady zatím opravdu bojím a neznám nikoho, kdo by se v nich vyznal a dokázal mi nějaký konkrétní doporučit.
>>hlavní rozdíl jsou kvalitní pneumatiky!
Zatím jsem tady jezdil jednu zimu a problém se sněhem jsem neměl. Zajímavé je, že zde nepřezouvá skoro nikdo. Alespoň nikdo z těch lidí, se kterými jsem o tom mluvil. Vysvětluji si to tím, že je tu taková placka a tudíž se nedá nikde uvíznout.
|
|
|
Ceny německých prémiovek jsou skutečně problém, Američané si myslí, že je to něco extra...
Jinak máš pravdu v tom, že v USA skoro nikdo nepřezouvá. Také si skoro nikdo nekupuje 4x4, ale každý radši ušetří ty třeba dva tisíce dolarů a koupí si 4x2. Je také trochu tím, že jsou tu docela dobře udržované silnice. Potom je ale docela zábava jet se v zimě podívat na hory a chvíli sledovat jak většina 4x2 SUV a pickupů, se snaží vyjet bez úspěchu do kopce - typicky třeba každé vánoce v Idylwildu v Jižní Kalifornii. V ČR by jim za zablokování silnice všichni nadávali, tady se to ale tak nebere a všichni jsou v klidu.
Samozřejmě se dá zima proklouzat na letních (nebo lépe celoročních) pneumatikách a 4x4 při výjezdu výrazně pomůže. V zatáčce ale čtyřkolka nijak výrazně schopnosti auta nezlepší, auto drží ve stopě pneumatiky. Já bych se v tomto případě vykašlal na názory místních a dle dobrých evropských zvyklostí přezul na zimní...
|
|
Dotaz na člověka co žije v USA.Chtěl bych Chevrolet Caprise a hledám web na auta v usa něco jako tipcars u nás.Dík.A ještě jednu otázku mimo .Jak se žije v USA ted při krizi?Chtěl bych reálný náhled od člově co tam žije.Moc dík
|
|
|
Zkus autotrader.com nebo cars.com
Vliv krize na běžný život asi nedokážu moc posoudit, z mého pohledu moc rozdílů nevidím, pár mých kamarádů si koupí nové auto třeba ne za tři roky, ale za čtyři. Zajímavější by byl asi pohled někoho, kdo je blíže lidem s průměrnými a nižšími příjmy. Hodně lidí z těchto příjmových skupin přichází o bydlení, které ale už v okamžiku koupě neodpovídalo jejich možnostem a příjmům.
|
|
|
To je zvláštní dotaz. Jak se žije... v porovnání s čím a kdy?
Lidé co pracují v USA a čtou DFENSe nebudou nejspíš na spodku potravního řetězce, tam ta krize tolik znát není.
Vlastně ano, jsou mnohem lepší služby, lidé si váží zákázníka ještě více, spousta vzdělaných lidí s praxi je bez práce, je ohromná nabídka pracovní síly. Je spousta příležitosti k nákupům, expanzi, novým myšlenkám v podnikání, takové příležitosti se moc často neopakují.
|
|
|
Na vyhledávání aut je také dobrý craigslist.org. Jsou tam jak nabídky od dealerů (bazarů) tak od soukromníků. Tady v Illinois je zajímavé, že když si kupujete auto od dealera, tak se platí daň 8% navíc oproti nabídkové ceně auta, zatímco při nákupu od soukromníka je to mnohem méně, například já jsem platil jen 80 dolarů. Ale v každém státě to funguje jinak.
>> Jak se žije v USA ted při krizi?
Je to dost různé pro různé lidi. Pro mě je to viditelné, ale ne bolestivé. Například moje firma (6 tisíc lidí, prodej dat, consulting, marketing) plošně snížila platy všem zaměstnancům o 5%. U kamaráda, který pracuje pro architektonickou firmu měli také snížení o 5% pro všechny. Horší je to pro lidi, kteří přijdou o práci nebo se snaží práci sehnat. Jedna kamarádka dokončila architekturu a snaží se najít práci už asi rok. Zatím pracuje v obchodu s koblihami.
Zkrachovalo pár maloobchodních řetězců, takže je dost volných prostor. Často narazím v obchodním centru na zabedněný obchod bez nájemníka. V jednom centru soustředili všechny prázdné prostory do jednoho křídla a vypadalo to úplně strašidelně.
Jinak se v mém okolí neděje nic závratného. Jiná situace bude asi v Kalifornii, kde mají víc zabavených nesplácených domů.
Nechci malovat čerta na zeď, ale myslím si, že to nejhorší z krize teprve přijde.
|
|
Rozvody sa na ojetine menia prakticky okamzite po kupe bez ohladu na to, kolko udava predajca stav tachometra, aspon v nasich koncinach (CZ && SK).
Bezpecnostny pas je hodne vzadu na prakticky vsetkych coupe, ktore som videl, je to dane tym, ze absenciu zadnych dveri je treba kompenzovat zvacsenim prednych.
|
|
|
s tím pasem bylo pro mne nejpříjemnější MB124CE, má totiž elektrický podavač, dokonalá věcička!
|
|
|
Nic proti Vám a luxusu, ale to už je problém se i natáhnout?
Co potom takový čtyřbodový pásy? Že by přímo čirý masochismus? :-)
|
|
|
V USA udávaný stav kilometrů obvykle odpovídá skutečnosti, přetáčet tachometr je trestné. Většina lidí se tím řídí a rozvody mění až po dosažení předepsaného nájezdu.
|
|
muj postreh...nevim jak v jinych statech ale na floride audiny "vubec" nejedou. medoury bavoraky doslova na kazdem rohu ale videt audi je zazrak.
panuje tu pro me prekvapujici nazor (i mezi auto-odborniky) ze pro audi je premiova trida jen zbozny sen a jedine co je tam radi je jejich cena.
|
|
Auto pěkný, nevybydlený, rychlý (i když co s tím v tamním fašismu)...s manuální přehazovačkou*, ale ta cena, ta cena...pro srandu jsem se podíval na český bazary...a za 10 minut jsem našel stejný kus v modré, krásnej vnitřek, najeto údajně 98.500 km, cena 235.000,- Kč. Tedy jsi v Los Estados Unidos koupil aparát +/- za "českou cenu", což se jeví jako ne-úplně-dobrý-obchod. Ale pokud je kus nevybydlený, proč ne.
____________________
*) Automat do (spotrovního) vozu nepatří z ideových i praktických důvodů:
- ideově je pochybný, protože v jakémkoli voze odnaučuje řidiče řídit, jako každá věc, co dělá něco za člověka.
- prakticky mně osobně nesedí, protože se s ním nedá brzdit motorem, snižuje výhon přenesený na kola...pro podřazení je třeba automat "přečůrat", což činí jeho výskyt v autě kontraproduktivním...a je těžkej jako prase.
|
|
|
(Možná by to chtělo si nejprv o automatech něco zjistit, a pak psát; nebyl bys tak dalece za troubu :))
|
|
|
Evropská tzv. "prémiová" auta jsou prostě v USA drahá. Musím se smát, když si nějaký yuppie honí triko stran svého BMW 3xx nebo A4 s tím, že je to přece evropské a drahé, takže jasně superior (třeba v porovnání s Chryslerem 300C což je IMHO velice podařené auto).
S automatem ve sportovním autě souhlasím s tou výhradou, že některé sekvenční převodovky, schopné automatického řazení bych na milost vzal i tam.
Pokud se týče automatu v normálním autě, nechěl bych už dnes nic jiného. A Ty si ujasni, zda při použití automatu otupuješ, protože něco dělá za Tebe, nebo musím pořád myslet a jeho přečůrávání ;-) Brzdit motorem pochopitelně možno je a u auta s rozumným motorem nemá snížení výkonu smysl řešit.
|
|
|
S automatem ve sportovním autě bych také souhlasil, ale trochu mám problém souhlasit s tím, že TT je sportovní auto :)
|
|
|
Kdyz motor takoveho auta s automatem zacne mit tendenci chcipat pri nahlem pusteni plynu, to je s automatem tepve zazitek (u manualu se to jeste nejak snesitelne resit da, nota bene manual nema tendenci mi kecat do toho, jakou rychlost mam - a zda-li nejakou mam - zarazenou, kdyz startuji).
Neboli obecne vzato automat nevadi. U noveho auta asi vubec. Ale cim je auto starsi a zacina se projevovat vice a vice problemu, tim casteji hrozi, ze diky automatu bude auto bud temer nepouzitelne nebo dokonce zcela nepojizdne.
Na druhou stranu -- a v tom se Hozna plete -- dobra automaticka prevodovka muze autu vykonostni parametry oproti manualu i zlepsit. Konkretne jsem videl jednu ameriku vybavenou variatorem, ktera pri proslapnuti plynu drzi motor v miste, kde ma nejvyssi vykon a meni misto toho plynule prevodovy pomer. Ze pak staci mit ten motor vyladeny prave a jen v tomto jedinem bode a nikoli v celem spektru otacek (kde se ten motor pak vyuziva pouze v ekonomickem rezimu) je nasnade.
|
|
|
No, já nevím... dost dlouho jsem jezdil autem ze 70. let; problémy jsem zažil lecjaké, ale vinou automatu ani jediný.
|
|
|
Ale ja nehovorim o problemech vinou automatu (ackoli i ty jsem zazil). Ja hovorim o problemech, ktere nevzniknou vinou automatu, ale jsou u vozidla s automatem obtizne resitelne. Kuprikladu takovy nefunkcni starter.
|
|
|
No, auto ze 70. let pravda typicky ještě roztlačit jde (nemá-li vůbec ještě kliku ve standardním vybavení), ale o moc mladší už spíše ne ani s manuálem :)
|
|
|
Kazde auto s manualem se da roztlacit... (jo, vim, ted mi spousta lidi bude rikat, ze muze preskocit remen... ale v zasade je uplne jedno, jestli s tim motorem otoci kola, starter nebo klika).
|
|
|
Nejde jen o remen, ale spis o katalizator ... ovsem kdyz to nijak netrapis kdovijak daleko a jen to pri urcite rychlosti jemne se spojkou na dvojku nahodis, tak je riziko minimalni. Kdyz mi ted nedavno vyhorel starter, tak jsem to ty dva dny nez k servisakovi dorazil novy, startoval take tak - jen bylo neprijemne jak jsem tomu musel prispusobit kazde parkovani (z kopce a zajistit, aby se prede mne nikdo nemohl postavit). Kdybych mel automat, tak ty dva dny stojim, navic cca 50 km od domova, kde se mi to stalo :-(
|
|
|
|
Asi inženýři z Maranella udělali taky něco špatně, když tam montujou polosamočinnou převodovku F1 Superfast.
Nebo, že by snad jejich hříbátka nebyla sportovní?
A jejich posedlost nízkou váhou...i na laku?
http://magazin.auto.cz/fascinace/ferrari-599-gtb-fiorano-to-nejlepsi-z-maranella. html
Jinak ten písmenkovej automat taky nemusím.
Možná má své přednosti (plynulost jízdy) =NUDA
|
|
|
S automaty - třeba konkrétně s auty, patřícími JJ-ovi - se mi nejezdilo špatně, ale mám ve zvyku na dlouhých táhlých klesáních vyřazovat rychlost. U manuálu s tím není problém, ale u automatu mám pořád obavy, že dole pod kopcem zařadím opět D a převodovka uteče z auta :-). Chybí mi i ten pocit řazení, prostě sáhnout si na páku a zařadit si rychlost, jakou chci. Ale uznávám, toto konkrétně je otázkou zvyku.
|
|
|
Vyřazovat rychlost je ovšem dost velká řidičská chyba.
|
|
|
Nemyslím si to. Nemám zapotřebí brzdit motorem, případně ho držet v otáčkách se zařazenou rychlostí, sjíždím-li klesání typu Lišov - České Budějovice, kde se jede po silnici dálničního typu víceméně přímým směrem. Chybou by mohlo být vyřadit rychlost na klesání třeba z Barrandova dolů k Vltavě. Přesto lze normální osobní vůz celkem bezpečně zastavit i v takovém klesání v případě výpadku motoru a tedy bez funkčního posilovače brzd a řízení (kteréžto zbytečnosti - až na posilovač brzd - ve svých soukromých autech nepěstuji).
Něco jiného by bylo, seděl-li bych za volantem autobusu, kamionu nebo nějakého přerostlého offroutu, zkrátka mastodonta, u kterého bych upálil brzdy na prvním lehčím klesání bez přídavného brzdícího účinku motoru, případně retardéru a motorem poháněných posilovačů. Tam považuji vyřazení rychlosti za vážnou chybu, která může v případě nepříznivých okolností rychle přerůst v katastrofu.
Ale v tom se nejspíš také neshodneme, jako ostatně téměř v ničem :-).
|
|
|
Však taky auto s automatem z kopce nebrzdí, pokud mu to explicitně neřekneš ;-)
Jízdu bez posilovače brzd si někdy cvičně vyzkoušej - není to žádná sláva, ale ani tragedie. Dokonce ani u T613. Posilovač řízení je zbytečnost u Tvé hračky o osmi stech kilech, na úzkých gumách a s motorem vzadu. U auta s dvojnásobnou hmotností, pohonem 4x4 nebo na předek a odpovídajícími pneumatikami je to sakra užitečná věc.
Mimochodem, už ve Tvé brzdové soustavě platí alespoň zákon zachování hmotnosti? ;-)
|
|
|
Moje první auto byla Š120LS bez posilovače, se kterou jsem jezdil několik let. Trabi taky neměl posilovač, navíc měl na všech kolech bubny. Bez posilovače brzd si to občas zkouším i s Fakírem (jízda z testovacího kopce s vypnutým motorem, abych zjistil, jak se auto chová v tekovém případě). Jako šofér taženého vozidla jsem si vyzkoušel i jízdu s Octavií a Mondeem, obojí bez posilovače řízení a brzd. Byla to posilovna, ale nic tragického, i když chápu, že dnešní řidič, navyklý na minimální ovládací síly v autě, může v případě výpadku posilovačů připadat, že auto je neovladatelné.
Tu narážku na zákon zachování hmotnosti jsem nepochopil. Brzdové soustavy u všech mých aut jsou v pořádku (DFens by mohl vyprávět :-), pokud myslíš toto...
|
|
Za ty peníze sis opravdu nemohl pořídit hůř . Je to tak maximálně auto pro holky , které poskytuje 0 ( slovy - Nula ) zážitků . Se sportovním autem tohle auto má pramálo společného . Navíc je šíleně nepraktické a velmi poruchové . Nová generace audi TT je na tom o 1000 % lépe než tenhle paskvil .
|
|
|
Myslím, že si mohl vybrat i hůř než nevybydlené TT v nejsilnější verzi.
Ale pořád nevím, podle čeho se určuje, které auto je pro kluky a které pro holky...podle toho, jaký máš ty pocity v podbřišku?
Co je podle tebe "sportovní auto?
Rád bych zvěděl, kolik jsi s TT v této verzi najezdil, že jsi schopen určit, že je to nudné auto. Já s tím najel v Brně 10 kol a bavilo mne velmi. Konkrétní kus se kterým jsem jezdil byl 5 let stár, nešetřen, s poctivými 130.000km...a v servisu byl jen na seřízení geometrie řízení po nájezdu do výtluku. Na německý auto docela dobrý skóre.
Také by bylo zajímavé uvést, kde jsi nasbíral tolik PRAKTICKÝCH zkušeností s novým TT, že jsi ochoten jeden stroj odepsat a na druhém nevidět jedinou chybu.
Koho u sporťáku asi zajímá praktičnost? Sociála, pana Rodinného Typa, který má jen na jedno auto a potřebuje si s ním jednak nadstavit ochabující péro, druhak jezdit každej den do práce po rozdrbanejch silnicích po městě, třeťak potřebuje tím samým krámem odvézt svou Knedlu a parchanty na nedělní voběd k tchýni?
Zkus příště argumenty a emoce si nech do osobního života, OK?
|
|
|
Auto s motorem před přední nápravou na nepovedeném podvozku golfu IV,na tom teda nic sportovního nevidim.Quatrro je na tom sice líp,ale s tak nevýhodnou koncepcí a rozložením hmotnosti to má se "sportovním autem"společnýho jen ten vzhled.TT je prostě jen stylovka,nic víc.1.8T je ovšem velmi povedený motor.
|
|
|
ještě bych dodal nekomunikativní řízení , příliš tvrdý podvozek ( v audi měli modu , tvrdý = sportovní ) , ze kterého vyplývalo nepředvídatelné chování auta na nerovnostech . A hrubě poddimenzované brzdy .
|
|
|
TT se opravdu líbí víc ženskejm, vzláště v kabriu. (ségra kamaráda)
Zkuste ho jako v TG někde zaparkovat a pak z dáli sledovat reakce.
Tvar tohoto vozu mi připomíná New Brouka...rozteklé kopečky zmrzliny.
O tom jestli se dá zařadit do aut snů, supersportů, sportů, imitací... záleží s čím srovnávám. (výkon zajímavý, vlastnosti jako spolujezdec po 1 jízdě neumím správně posoudit - měkčí podvozek)
Soused radši volil Nissan 300 ZX 3,0 Turbo Targa+promněnné sání+zvětšený airbox+nerez svody Ragazzon+18"
|
|
|
Dávám plusový body za použití tvaru "vzláště" :)
|
|
|
Dík za upozornění.
Dobrý no, zase úlet. A to nic nehulim. Asi jsem chtěl stvořit novotvar při pokusu psaní dvěma prstama. (1L+1P prst)
|
|
|
Já jsem nikdy nebyl žádný závodník a toto je moje první auto, které má přes 150 koní, takže to pro mě zážitek docela je. Ale samozřejmě je možné, že bych si mohl užívat mnohem lépe v jiné značce, takže rád využiji tvých zkušeností se sportovními auty...
Dal bys mi, prosím (myslím to vážně), příklad sportovního, praktického, neporuchového auta pro kluky, které poskytne 1 nebo více zážitků a před rokem se dalo pořídit za 13k dolarů? Díky
|
|
|
Na horní odkaz nemíním reagovat ,protože mužu napsat stejně co chci a nikdo se doopravdy nedoví zda si vymýšlím a nebo ne ... Takže to postrádá na smyslu . Ale tobě rád poradím ... V americe jsou levné vozy japonské produkce , ty se vyznačují svojí spolehlivostí a zároveň jsou řidičsky zajímavější než například audi . Rovněž je na ně dostupných mnoho vylepšení a možností vylepšit jízdní vlastnosti . A to zejména v USA .A nebo bych využil toho ,že jsem v USA a mužu si koupit auto a podíval bych se po nějakém typickém americkém V8 .Pro ocenění se koukám na ebay .Například subaru impreza WRx 06 - 07 , popřípadě starší STI . Nebo stylovka mini cooper S nebo JCW ,ale ten už bude těžší sehnat ( sice vypadá jako pro holky ,ale je to řidičsky velmi atraktivní auto ) . Dále mi tady vyskočilo pár nissanů 350z ,který je v podstatě stejné koncepce jako TT ,ale o nesrovnatelně lepší . Pokud už by si přeci jen chtěl nějaké evropské kupé , dá se určitě sehnat BMW 320 - 330CI . Jsou to výtečná auta a určitě bych je doporučil , Takže suma sumárum já bych si na tvém místě vybral Subaru WRX nebo BMW 330Ci nebo nissan 350z . Nevím jake byly ceny před rokem ,ale tipuju že 330 CI se pořídit určitě dalo , WRX taky ,ale starší . Nissan 350z pravděpodobně taky,ale musel bys déle hledat zachovalý a udržovaný kousek . Nicméně jsi psal že to byl spodek tvého rozpočtu ,takže pořítám že kdyby jsi vzal vrch na všechny jmenované auta by jsi bez problému dosáhl .
|
|
|
Díky za ten seznam. Pár poznámek
- Impreza WRX podobného stáří jako moje auto začínala na 14k a měla najetých minimálně 100k mil. Byl to vlastně můj první nápad, ale cenově vycházela dost draze vzhledem k opotřebení. Navíc 80% Imprez mělo nějaké dobastlené budíky v kabině a různá jiná vylepšení v motoru a na karosérii, což je pro mě vyřadilo. Pokud by toto pro tebe nebyla nevýhoda, pak máme poněkud jiný vkus.
- Mini Cooper S jsem shodou okolností řídil. Bylo to příjemné, ale rozhodně bych neřekl, že to bylo podstatně lepší/rychlejší auto než TT. Také se začaly vyrábět později a tudíž i ten nejlevnější by byl dražší.
- Nissan 350Z je opravdu velmi podobný TT. Zajímalo by mě, čím je to nesrovnatelně lepší auto. Má silnější motor? Nebo je jinak nastavená převodovka? Nebo lépe vyladěný podvozek? Lepší brzdy? A v čem spočívají ty zážitky, dá se s ním projíždět zatáčkami rychleji? Jsem s jízdními vlastnostmi TT spokojen (snad kromě výkonu v nízkých otáčkách) a nemám úplně jasno, kterým směrem by se mohlo vylepšovat (samozřejmě v rámci cenové kategorie).
|
|
|
Ad Nissan 350Z - silnejsi motor ano, lepe vyladeny podvozek ano, lepsi brzdy ano - jednotlive ne tak velkej rozdil ale dohromady uz je to citit dost. Pridej komunikativnejsi rizeni, pocitove tuzsi karoseri (cisla neznam) a pohon zadnich kol diky cemuz je riditelnejsi plynem (a o zabave na mokru ani nemluvim). Pokud bych volil mezi starsim TT a Nissanem 350Z tak je Nissan jasna volba. Novejsi model TT sem neridil
|
|
|
Je ovsem vhodne si uvedomit, ze 350Z stoji dvoj a vicenasobek toho starsiho TT.
|
|
|
Ne tak v USA , proto je pro mě nepochopitelné pořízení auta ,které je v USA obecně stejně drahé jako tady v čr . A nevyužití skvělých cen tuzemských a japonských aut . Ale zase na druhou stranu pokud autorovi vyhovuje , proč ne ? Nemám nic proti osobnímu názoru ,ale pokud chtěl skutečně sportovní kupé tak je tohle auto mimo :-)
|
|
|
Díky všem za postřehy a poznámky. Oceňuji, že se našlo několik lidí s praktickými zkušenostmi se sportovními vozy. Ten Nissan by asi byl lepší koupě vzhledem k tomu, že tady opravdu není o moc dražší než TT – zvláště při porovnání stejných ročníků (nejstarší 350Z, co jsem našel byl z 2003). Nicméně všechny ty uvedené výhody Nissanu, které tímto nechci nijak snižovat, bych zřejmě nebyl schopen pravidelně využít. A bojím se, že bych je ani nepoznal. Nemyslím si například, že jsem se někdy dostal na dohled limitu brzd na TT, které jsou podle někoho zde hrubě poddimenzované. A troufám si říct, že na veřejných silnicích (kde se z 99.99% pohybuji) by výkon brzd TT neměl omezovat nikoho.
Naopak vzhledem k tomu, že toto auto používám především k dopravě, má pro mě TT několik podstatných výhod jako velký kufr, zadní sedadla nebo rozumnou spotřebu. Navíc se mi líbí, výkon motoru mi bohatě stačí a celkově jsem s jízdními vlastnostmi spokojen. Sice pravidelně nenavštěvuji závodní okruhy nebo tuningové srazy, ale zároveň mě nebaví jezdit v usedlém autě typu Toyoty Corolla jako půlka mých známých, chci mít možnost projet rychleji zatáčkou, aniž bych se převrátil na střechu a není mi úplně jedno, jak moje auto vypadá.
To mě asi zařazuje do cílové skupiny pro stylovky typu TT a podle některých i do ženského pohlaví :)
|
|
Image "buchto" kary, novsia verzia je na to uz lepsie. To je asi rozdiel oproti Nissanu, s ktorym sa ale musis trochu (prijemne) bojovat.
|
|
Lumire vidis to? :)))
TT prvni generace co se tyce designu je absolutni ulet od toho co Audi delala a dela dodneska - spolu s "Doomed" A2 to bylo proste neco jinyho ...
TT je Golfova imidzofka na buchty, nic vic
btw: melo to par svolavacek, krom horiciho vejfukovyho potrubi, tak nejdulezitejsi na tema "v zatackach to ulitne a konecna" :D ... dodali kridylko a ESP :) ...
|
|
TTcko opravdu neni "sportovni" auto, ale zajimava designova studie. Ale proc ne. Jinak nevim, jak tu kdosi psal, ze se myslim Audi na Floride nechyta. Samozrejme, ve state duchodcu..:) Tady na Long Islandu je to poslednich par let velky hit. Zejmena Q7. Pokud bys chtel neco na sportovnejsi svezeni, tak Nissan je urcite lepsi volba (jak co do "fun" tak i do spolehlivosti), o Subaru nemluve, ale tezko najit zachovaly a "nevytuneny" kus po nejakem 16ti letem paku. Kolega ma VW GTI a musim rict, ze jako jo. Jede to moc pekne a na denni jezdeni bez problemu.
Jinak ceny ve znackovych servisech jsou od 80-120$/hod, takze te asi nenatahli. Jinak opravdu je to uplna blbost, nikde neni psano, ze musis do znackoveho servisu. Zkus se poptat v okoli, snad ti nekdo poradi neco levnejsiho. Dily si kupuj sam (od toho je internet) a nech to jen namontovat. Pneumatiky jsou tu levne, vyplati se koupit i zimni (pokud to mas kde skladovat). Ceny TT neznam, ale nejlepsi (a nejvetsi) vyber aut je na www.autotrader.com (doporucuji).
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Zkušenosti: Audi TT 1.8T
|