|
.. to je to co jsem psal.. proč nedělají karoserie z nerezu .. escort je toho příkladem .. po 10ti letech je to děravý jak cedník.. ať je to dobrý auto jak chce..
|
|
|
No proč se nedělají, protože by to auto neúnosně prodražilo. Zvlášť v případě auta jako je Escort.
Kvízová otázka: kolik let záruku dává dneska škodovka na prorezivění (resp. neprorezivění) karoserie?
|
|
|
no rozhodně míň, než za jakou dobu ten průtokáč fóbie stihne proreznout..
|
|
|
Dávaj 12 let dokonce i na ten průtokáč.
|
|
Pochvala za článek a potěšila samozřejmě i zmínka o nissanu :-) Ačkoliv s jiným autem, sdílím s autorem stejné emoce - z dob kdy člověk auto skutečně řídil, a ne naopak.....
|
|
Článek není špatný, ale lidi, ta shoda přísudku s podmětem.... strašně ty chyby při čtení ruší :(
|
|
|
Omlouvám se, pravopis skutečně není má silná stránka, takže je možné, že jsem tam toho nasekal dost. Ale shodu podmětu s přísudkem ještě zvládám, v které větě vám to nesedí? Teď jsem si to letmo prolít a nemůžu najít...
|
|
|
... všechny výše zmíněné negativa, ať žijí staré auta, ať žijí nové auta, měkké ramena ...
|
|
|
ach, střední rod a ostravský region se nemají v lásce. Sypu si popel na hlavu.
|
|
|
Vavrisi, hlavně se nenechte odradit. Je mimo pochybnost, že se v autech vyznáte a RS2000 (nejen) Vás chytil za srdíčko. Navíc máte dar psát lehce a čtivě. Těším se, že prvotna nezůstane dlouho sama.
|
|
|
No a ta špatná shoda podmětu s přísudkem je kde? :-)
|
|
Jinak zrovna to auto z Profíků má docela zajímavou historii -- mj. dostalo zcela netypický šíbr, protože jinak v něm bylo moc tma na natáčení :)
|
|
„dvoulitr? Ty máš tolik peněz, když studuješ? ….jenom dvoje dveře… ….co to sou za sedadla, nemůžu se do toho vlézt.. …proč to je tak nízko… 10 litrů to žere!?!? To bych si nikdy nekoupil… …TDI teda táhne líp...“
Jako kdybych slyšel reakce okolí na své auto. A ještě taky "proč sis nekoupil oktávku v kombíku, vždyť v tom nic neodvezeš" ...
|
|
|
Copak okolí, to ať se jde klidně picnout, to nikoho nezajímá. Mne spíš deptá syn -- bude si nejspíše letos kupovat auto, a kouká po věcech jako Ford Focus nebo Fiat Grande Punto.
Já mu říkám: "Blázníš, chlape? Dokud nepotřebuješ rodinné auto, kup si něco jako Mustanga" (má rád Fordy) "nebo Camaro, nebo aspoň blbého Firebirda, ty se prodávají za pár šupů, nebo tak nějak."
A on na to, že "je to krásné, ale nepoužitelné do dnešní doby."
Asi jsme někde něco zásadního zanedbali ve výchově :(
|
|
|
Ale no tak, třeba Focus RS udělá parády dost ;-)
(i když ta cena, to je fakt..)
|
|
|
V případě nějakýho běžnýho auta jako je focus nebo grande punto bude mít oproti těm exotům jednu výhodu - opraví mu to (nebo běžnou údržbu udělá) kdejakej servis a náhradní díly bude mít do druhýho dne nebo ihned v nejbližší mototechně.
|
|
|
Dovolím si drobně nesouhlasit, protože Mustang i Camaro jsou tak úžasně jednoduchá auta, že s onou běžnou údržbou/opravami nebude mít šikovný garážník nejmešní problém. Dokonce bych se opovážil tvrdit, že muscle cars budou servisně výhodnější. Jen některé ty díly možná budou dostupné v delším časovém horizontu...
|
|
|
To je sice možný, ale i tak bych se obával, že se na něm mistři v servisu budou učit. Přecejen je rozdíl, když se servisman vrtá v autě, který má v dílně každej den než když se vrtá v autě, který nikdy neviděl. Další věc je, že fůra servisů opravuje auta podle toho, co jim řekne diagnostika a pokud už v tom americkym veteránu nějaká bude, nebudou se na ni umět připojit ;)
|
|
|
Však právě proto píšu o "šikovném garážníkovi" a ne servismenovi, který ani neví o existenci opravovaného auta :) Máte samozřejmě pravdu, že běžné masovky budou mít uplatnitelnou servisní síť rozlehlejší. Ale v konečné fázi si stejně většinou všichni najdem jedno osvědčené místo, kde auto servisujem, a tak veškerý rozdíl předtsavuje jen trochu delší hledání onoho správného místa.
|
|
jednou sem se v tom vezl a byl to slusnej kostitras - takovy ja mam rad :) ...
tady vedu debatu s kolegou co ted zacal zi se zenskou .. on si chce koupit Focus RS... a ja mu porad rikam ze skonci u rodinnyho kombi vyssi stredni tridy :) dokonce sme se vsadili o flasku :D (ma ted Ford Puma)
co se tyce Eskyna a elektriky, proble mje v tom jak soudruzi z Kolina vymysleli elektriku a odtokovej kanalek - hezky chcije pres kabelovej svazek voda do pojistkovky, az to udela jednoho dne amen ... my sme to zazili u Eskyna 1.8TD snad z 97 - at sme pak prisli na jakkejkoliv vrakec tak prorezly skrine - i ve Fordu nam to primo rekl mecho ze to je tak jak to je, dlouhodoby reseni je koupit novou (ani to nebyla takova raketa) a trosku zazapasit se silikonem a balici folii :) ...
|
|
|
Tak to kolegovi držím palce. Dokud s ní jenom žije a neplánuje rozmnožování, tak by mohl FoFo RS vyjít :) Mě osobně jeho bestiálnost taky hodně láká! Každopádně to bude po hravé a krotké Pumici obrat o 180° :D
A ta elektrika je jen střípek z celkového diletanství, s kterým se ke konstrukci Escorta přistupovalo.
|
|
Hezký článek. Taky je mi líto, že tyhle báječné stroje pomalu vymírají.
Krátkodobě je to výhoda, člověk si může pořídit starou RS2000, trojku, Nissany GTI apod za pár šupů. A když má těch šupů víc, pořad jsou k dispozici Focusy RS (I. gen), Fiesty ST, Eva, STI, 350Z a M3.
Ale u nových aut to začíná být průser - bavoráky přibraly a hlídá je problémová elektronika (zatím se dá aspoň vypnout), Evo X a STI hatchback totéž (dva metráky navrch, to je v zatáčkách sakra znát), Clio je větší než první dvě generace Golfu a mohl bych pokračovat.
V časopisech se sice píše o tom, že i dnes máme hormadu zábavných aut (Clio RS, Focus RS), ale jejich ovládání tak nějak nevyžaduje, aby se člověk učil, pracoval na sobě a postupně se dostal do souznění se strojem - je to jako hra, kde si dáte jednoduchou obtížnost. Chvíli fajn, ale pak vás to přestane bavit.
Tak jen doufám, že se nakonec doba zábavných malých aut vrátí. Ekonomická krize by tomu teoreticky mohla pomoct - možná dojdeme jako společnost k tomu, že v jednoduchosti je krása a že v autě nepotřebujeme půl tuny tlumících hmot a pod kapotou dvacet čísel místa jako ochranu chodců...
|
|
Mám rád články od lidí, které něco baví, mají to rádi a umí se o svou radost podělit. Fakt jsem dostal chuť se projet :-D
|
|
|