|
"Do motorů nijak dalece nevidím, ale z Mazdy RX-9 s turbem osazené variátorem mi zustává rozum stát… "
Díky Olafe, slzy od smíchu už mi dlouho netekly.
Šikmoocí zelenáči z Mazdy, kterým přistál na stole požadavek na doplnění wankela o turbo a RX-9 o variátor (to vše pokud možno na naftu), hromadně spáchali harakiri a tak Octávia RS opět vítězí ... a já brečím smíchy.
|
|
ta původní recenze mi přišla asi 100x zábavnější než tenhle článek
|
|
|
No asi tak nějak - ta původní recenze byla originálně debilní. Tento článek je pouze recyklátem vyřčeného. Navíc mi tam chybí argumenty opřené o vlastní zkušenost...
|
|
|
Vlastní zkušenost nemám s O-RS. Mám ji ale s debily, kteří nevidí nic špatného jet 190 km/h mimo dálnici stylem, kdy mají auto na hranici kontroly a situaci kolem sebe pod kontrolou nemají. Jelikož žlutý idiot ve žluté krávě uvedl žluté peklo do praxe na veřejné komunikaci, tak by zasloužil ránu do palice po které by jeho kůže měla (až do kremace v nejbližším možném termínu) rovněž žlutou barvu.
|
|
|
At si jezdi jak chce. Pokud i na hranici kontroly dokaze jezdit bezpecne, bude tak jezdit dlouha leta a nic se nestane. Pokud to nedokaze, tak jednoho dne tu zlutou barvu, co mu prejete, mit bude. Ale pravdepodobne jen keca. Kilo za 8.5s, to je takovy trochu zivejsi rodinny kombik, zadne sportovni auto a dostat z toho 190 vyzaduje par kilometru. Navic 190 podle skodovackeho tachometru, takze v realu tak 165...
|
|
|
190 podle škodováckého tachometru bude cca 180. Při vysokých rychlostech se obvod pneumatiky odstředivou silou nejspíš zvětšuje, obzvlášť pokud není huštění přizpůsobeno těmto rychlostem. Není to jen teorie, cca 200 km/h na tachometru na D1 svého času PČR s Ramerem určila jako 197 km/h. Byl jsem u toho a byla to Oktávka první generace (195/65R15). Na Oktávce II je při 180 dle GPS na tachometru něco kolem 190 km/h (205/55R16).
|
|
|
Ja mam vypozorovano u sveho auta, ze je odchylka stale cca 7% a je jedno zda v 50km/h nebo ve 190 km/h, velkou roli asi hraje fakt, ze moje auto je lehke. Tezko take srovnavat obycejnou OII a RS, protoze RS ma vyrazne nizsi profil pneumatik, takze tam ten rozdil diky odstredive sile bude take minimalni.
|
|
|
190 podle jakéhokoliv tacho bude kolem 170, spíš níž - teda asi tak, jak napsal Root.
Mám taky žluté vozidlo, no jezdí na benzin a nemá turbo. Přesto jeho tachometr je schopen ukázat přes 290kmh i když reálná rychlost není vyšší než 260kmh. Čím delší je stupnice, tím větší je chyba v měření. Proto myslím, že pravdu má Root. Sorry!
|
|
|
260km/hod? Co jsi to do té C1 nacpal za motor? ;-)
|
|
|
Řekl bych, že je řeč o motorce.
|
|
|
Však já vím, ale jeho kolínský žabožrout je také žlutý, tak jsem si neodpustil rýpnutí.
|
|
|
V té Oktávce, kde jsem seděl vzadu, se na tachometr víc jak 207 km/h nikdy nedostalo (čipnutý motor 1.9/66kW na víc prostě neměl), ale PČR skutečně naměřila 197. Chyba rameru je do 3 procent
Co se týče OII, přiznám se, že jsem seděl za volantem a tak jsem tachometr moc nesledoval a když už tak jsem rychlost sledoval na GPS. Dle GPS jsem jel maximálně cca 185 km/h, ale na tachometru to přes 200 km/h určitě nešlo.
Jak je na tom O-RS na 18" gumách samozřemě netuším.
|
|
|
Poměr tacho/reál závisí na hodně věcech. Když pominu použití jiných než doporučených rozměrů pneu, hraje asi největší roli použitá technika a ta se u jednotlivých automobilek liší. Kupodivu hodně přesní jsou frantíci (manželčin P406 má při 180ti reál 176 - nevěřícně zkoušeno pomocí 5ti navigací) a žaponci, naopak vw grup má poměrně velký odchylky.
Jo bavíme se o vozu s novými pneu - nezanedbatelná je i změna při ojetí vzorku...
Někde bych asi ještě vyhrabal testík briskýho CaDu, kde zkoušeli tuhle odchylku asi u 20ti aut a nejmenší měla Tavensis - necelou mph při cca 110ti.
|
|
Jen pro rozšíření Olafových obzorů, že Lambo a Porsche nejsou jen supersporty:
http://www.samedeutz-fahr.com/lamborghini/
http://www.porschetractors.com/
|
|
|
Oki, tak už jsem zticha, o traktorech z Porsche jsem vážně nevěděl, i když to asi byl logický vývoj každého výrobce "přibližovadel" ve dvacátém století...
Každopádně o původní chtěné debilitě recenze vím, ale nechtěl jsem psát o dalším drajvrovi, co baví sebe, tlumiče, milenky a hlavně ostatní účastníky silničního provozu jízdou kolem 190km/h a šteluje si u toho rádio. Nedej bože, aby ho předjelo něco víc německého či snad osmiválcového, to je potom fofrklacek se svítící diodou v permanenci....
|
|
|
Docela vtipné.
Btw, slušné traktory dělá i Kawasaki a Ford... ;-)
|
|
|
Lambo se zemědělskou technikou začalo a sporťáky začalo dělat později než zemědělské stroje.
|
|
|
Historie značky Lamborghini je spojena s jménem Ferruccio Lamborghini. Zakladatel značky se narodil roku 1916 v Renazzo di Cento. Vystudoval mechanické inženýrství.
Po druhé světové válce začal skupovat vojenskou techniku, kterou přestavoval na zemědělské stroje, kterých byl velký nedostatek. Po třech letech už začala společnost Lamborghini projektovat a konstruovat zemědělskou techniku vlastní výroby a to převážně traktory.
Továrna slušně prosperovala a jelikož již v mládí tíhnul k rychlým motorkám, nyní si pořídil sportovní vůz od Enza Ferrariho. S novým vozem nebyl plně spokojen kvůli nedokonalé spojce a nahradil ji spojkou vlastní výroby, kterou používal ve svých traktorech.
Stěžoval si Ferrarimu na vadu na voze a pověděl mu jak problém vyřešil a nabídl mu možnou spolupráci. To Ferrariho urazilo, že mu radí výrobce traktorů a měl by dávat součástku z traktoru do svých vozů. Vzájemně se nepohodli a to nejspíš přivedlo Ferrucciho Lamborghini na nápad postavit si vlastní sportovní vůz.
|
|
|
..aneb.. opravdu ta O2 je rychlejší než traktor.., ale jen o fous :-)
|
|
Tou atmosferou je minena chhopnost cerne barvene kuze (ja tomu rikam kozotriska, podle vzoru drevotriska - je to kuze rozdrolena na male kousky a slepena dohromady) absorbovat vidlakovy prdnuti, vuni peroxidu z vlasu milenek, kvalitni tesco parfem a nasledne kombinaci techto vuni obohacovat atmosferu (vzduch) uvnitr auta.
|
|
konečně je jasné, že v regionu čr začal vítězit styl simply clever, jen revizionisté a konzervaivci (pro JJ revisionisté a konservativci) ještě stálle považují lambo nebo porsche za lepší, než vysněnou škodlivku dávající českým silničním pilotům křídla.
ani se mi nechce věřit, že někdo dokáže sespat takovou reportáž jako autor fenomenální kráwy. škoda jen, že se třeba nepodíval na závody dragsterů, zrychlení škodlivky z 0 na 100kmh za 8,5s jaksi pokulhává oproti dragsterům, kde je zrychlení z 0 na 200kmh za cca. 0,9s :o))))))))))))))
inu, kráwa posunula původní styl simply clever na permutovanou verzi simply.
|
|
|
Hlavne, at se na to nediva, protoze pak by dostal komplexy a az by se docetl o home-made raketovem auticku znamem z "darwinovych oceneni", byl by schopny si to vyrobit doma. A kdo ma pak uklizet trosky jeho garaze...
|
|
Díky za odkaz - ten "zkušební jezdec" musí mít IQ nižší než těelsnou teplotu. LoL!
|
|
Těmi "vědci na metr" myslí ten retard tuhost pružin? :-)
|
|
|
Ne, myslel jednotku Nm, tedy kroutici moment
|
|
|
|
N.m ovšem není "Newton na metr" (N/m)
|
|
Jsem neodolal a z mobilu si přečetl i tu recenzi na auto cz a výživnou diskusi! Stejně jako v čláknu jsem málem smíchy spadl ze židle. Doporuču přečsít alespon recenzi. některá slova jsou fakt perly ("zálohová siréna"). Protože ta recenze je z prosínce 2007, tak nevím, zda ještě dneska stále létá nízko nad zemí 190km/h, má vytočenou hlavu a fokusuje králíky na poli a zároven zavírá schránku v palubce. (by mě zajímalo, kterou rukou - že by levou?) Létat musí kruciálně nízko, protože s tímto podélně značně nevyváženým vozem daleko nedoletí a zapíchne se čumákem do země. Přesně jako v Cobře11:-DDDD
|
|
Asi nejblbější článek na DF co sem kdy četl, autore přečti si např. recenzi od téhož člověka třeba na Formana Silver-line možná pochopíš tu spoustu ironie co píše. Obávám se že jsi padl na lep inteligentímu fanoškovi Škodovky.
P.S.: Škodovky opravdu nemusím, myslím že jsou u nás nehorázně předražený a to jak nový tak bazarový.
|
|
|
to Dante a Romus : Jak už jsem psal, že jde o ironii vím ! Ale nechápu povyšování ochcáfky RS fkombajnu na úroveň vyloženě sportovních aut a kecy o skvělé ovladatelnosti ve 237 km/h, kdy se baví se spolujezdci. To už je míněno vážně a než abych psal, co je to za idiota, který ohrožuje lidi kolem sebe, tak jsem to vzal také ironicky....
|
|
|
ty nechapes jeho ironii a tak ho ironicky zacnes zesmesnovat? hochu, to je logika ditete zakladni skoly.
mimochodem, podminkou ironie jsou dostatecne vedomosti ( vztahuje se k tem "sportovnim autum" )
|
|
To nepoznate, ze ta puvodni recenze je ironie? Kdyz uz ne jinde, tak u 3 blondyn a svedske modelky vam mohlo docvaknout.
|
|
Je to smutne, ze autor tohoto prispevku na D-Fense vubec nepochopil ironii puvodni recenze. Ironie je patrna uz z prvni vety a po precteni druhe recenze na Skodu Forman by to pochopil i vysokoskolak.
Takhle trapny prispevek uz tu dlouho nebyl - ale alespon obsahuje odkaz na dobre napsanou vtipnou recenzi automobilu, kterou jiste napsal velmi inteligentni clovek.
|
|
|
Opravdu mi to ani jako vysokoškolákovi nedocvaklo, celou dobu jsem myslel, že to autor myslí vážně ! Ale teď jsem konečně prozřel, díky (chtělo by se říci táto) Jarouši.
Uznávám také, že mnohem větší husťárna je řízený průlet tankodromu jménem D1 ve vysoké rychlosti, hraní si zároveň se Sound Systémem TM, a to všechno pak hezky ještě rozmáznout na netu, aby si i ostatní piloti o mně mohli domyslet, jakej že to jsem hustostřelec....
|
|
http://www.lidovky.cz/koupime-auto-zn-pro-manazera-dic-/ln-auto-aktuality.asp?c=A080229_ 103316_ln-auto-aktuality_glu
|
|
Len by som ozrejmil autorovi, že dvojpriestorová karoséria nie je výmyslom dotyčného "pilota" ale je to taká karoséria kde je spojený batožinový priestor s priestorom pre posádku. A dvoj - priestorová preto, že druhým priestorom je motorový priestor. Napríklad taká rada ŠKODA 105 -120 bola 3-priestorová, zvlášť kufor, zvlášť kabína, zvlášť motor ;)
mimochodom prečítal som pôvodný článok, aj tento komentár a na oboch som sa z chuťou pobavil :) Neviem kto koľko irónie do čoho vkladal, ale už keď počujem slová športové a kombi v jednom... mám dosť :D a ešte ak sa k tomu pridá TDi .. jedna báseň :D
|
|
Aj aj aj, tady to někdo totálně nezvládl. Recenze Filka na Mojeauto jsou skvělé, u recenze na Silvra jsem se válel smíchy a četl si ji několikrát. Vůbec nechápu ten článek tady. Je úplně, s prominutím, o hovně a autor se sám dobrovolně naprosto shodil. A o tom, co je v článku nadsázka a co ne, nemá zdejší Olaf asi taky moc ponětí...
|
|
|