|
... hledáme tři až čtyři idioty pro účast v předem rozhodnutém výběrovém řízení :-(
|
|
|
Vítěz "výběrového" řízení si ve vlastním zájmu zajistí křoví sám, to je takový dobrý zvyk. Samozřejmě, různým hejlům nelze v účasti zabránit, ve vítězství však ano, takže o nic nejde.
|
|
Aha, takže preference. Výborně, na truc seru na zentrum města a budu vše kupovat přes internet a nebo v zahraničí. Je mi dost líto majitelů obchodů ve zničeném (pardon, zklidněném) centru Prahy, ale evidentně to ještě zdaleka není konec.
Jenm by mě zajímalo, co provedou u nás na periferii Prahy za vynikajicí akci. Že by nějaké zyklojízda Újezd - Říčany?
Sere mě to tu den ode dne víc.
|
|
|
V klidu. Načmáraj pár piktogramů na vozovku, přidaj k tomu cedulku Financováno z EU, a tím to hasne.
Rozhodně nečekejte vybudování nějaké ucelené infrastruktury, aby si každý mohl využívat svůj způsob dopravy bez ovlivňování těch ostatních.
|
|
|
To je jako s farmacii. Snahou je lecit, ne vylecit. Konecne reseni jiste ano, ale v jine podobe. Takze cesta je cil, bude se budovat a budovat a prebudovavat a optimalizovat a budovat...
|
|
|
by mě zajímalo, kvůli jakýmu zboží bych měl jezdit ausgerechnet do centra Prahy, když i v nezklidněnym centru se parkuje kurevsky blbě, protože pro auta neni kam flusnout a prakticky všechno co člověk potřebuje je snáz dostupný na okraji. Navíc si osobně myslim, že se ty předražený pasti na turisty beze mě docela dobře obejdou a já bez nich.
|
|
|
Je par zajimavych, lec blbe umistenych prodejen (GME, NAREX, ...), ale daji se najit alternativy a internet taky resi spoustu problemu.
|
|
|
V podstatě všechny ty (elektro)prodejny do jedné kam většinou chodím jsou blbě umístěny v centru (nebo blbě poblíž): GME, GES, FK Technics, NetFox…naštěstí aspoň NetFox má parkování ve dvoře (a FK Technics je hned naproti), ale jízda po Koněvově taky není zrovna příjmené trávení dne.
Je to všechno dělané na socku, ale zas je fakt, že tady v těch obchodech obvykle člověk nekupuje plné auto krámů, takže se to dá odnést/odvézt sockou v batohu. Třeba GES/GME jsou oba na metru B a u centra se dá zastavit v obchoďáku na nadělu (rovněž B).
A přesně, poštou/kurýrem se dá.
|
|
|
Herdek, příjemné a Andělu.
|
|
|
Ale houbeles. Zabývám se vývojem zakázkové elektroniky a tak každou chvíli zrovna ve jmenovaném GM něco potřebuju koupit. Rychle, nejlépe během pár hodin, požadavky vznikají během vývoje. Takže dost často potřebuju služby zde zmíněného GM a ještě jedné firmy, která je z tohoto hlediska zajímavá, PS electronic. O ní později.
Internet a eshopy nic neřeší, nejrychlejší otočka bývá skoro týden, připlatíte si přes stovku za dopravu a musíte v daný den sedět doma jako debil a čekat na pošťáka či PPLáka.
Cesta do - konkrétně - GM autem mi zabere cca 2x15 minut. Není rychlejší alternativy. A proč jsem hovořil o firmě PS electronic? Ta léta fungovala na Koněvově ulici. Od té doby, co jim tam "zklidnili" dopravu a zákazníci byť jen za zaparkování k nákupu byli často odtaženi, jim hrubě poklesl obrat. Přesunuli se tedy do staré Prosecké zástavby, do objektu s vlastním dvorem a možností parkovat - a jsou zase spokojeni, zákazníci se vrátili.
Takže opatrně s tím teoretizováním o alternativách.
|
|
|
Je v PS něco zajímavého ze základních pasivních/aktivních elektrosoučástek? Zkoušel jsem tam koukat, ale ten jejich e-shop je na střelbu, prej „Tato skupina obsahuje mnoho položek“ a když si vyberu podskupinu, tak je tam horko těžko 10 položek, to si ze mě dělaj, ne?
|
|
|
Jo, zrovna nedávno jsem potřeboval hrst MJ15003/15004 a hrst keramických odporů k tomu, pán den předtím udělal kouřový efekt a chtěl jít večer zase zvučit. Jinde nebylo, u PS přes pult a hned. Autem k nim - 10 minut. Například.
|
|
|
Ja neteoretizuju, jen mam odlisny workflow, takze uz se mi vyplatilo si nechat poslat nejake veci z TME.eu misto abych pro ne jel do GMe.
Jenze ja si muzu dovolit par dni cekat a u te konkretni objednavky to bylo i s postovnym levnejsi, nez v GMe v kramu. (A jizda po Praze nepatri k mym konickum, takze 5 minut s postakem je pro me lepsi nez 2x30minut jizdy a hledani mista k zaparkovani)
|
|
|
Ehm, tak ja Vam neviem, ale toto je krasna prilezitost pre spominane firmy ako vylepsit svoje zasielkove sluzby. Jeden znamy zalozil kuriersku firmu, kt. sa specializuje na rozvoz po meste. Stoji to priblizne ako taxik (2-3 eura podla lokality) a pochvaluju si ho firmy i sukromni zakaznici. Moznost zaplatit zopar eur a nechat si dovliect balicek o 20-30 minut u mna vyhrava, kedze po meste za 30 minut spalim tolko na benzine nehovoriac o nasobne drahsej casovej strate.
U mna vzhladom k tomu, ze byvam 100km od prvej relativne normalnej elektropredajne (GM v BA) vitazi osvedceny postup - casto pouzivanej bizuterie mam doslova plne skrine, menej pouzivanych obvodov vzdy objednavam o niekolko viac a neraz ostane na dalsie projekty a na speciality je Farnell / SOS.
Farnell ma obrovsku ponuku a pri objednavke do 17:00 mi dalsi den rano zvoni kurier s balikom. SOS je zas vyrazne lacnejsi (a pritom stale rychly) a pouzivam ho na doplnanie skladov a/alebo nakup suciastok na vyrobu. Prototyp byva rieseny Farnellom z casovych dovodov.
|
|
|
Farnell, Distrelec, TME, Mouser to sem tahají bůhví odkud, doprava drahá jak hovado, vyplatí se velké objednávky.
Jinak kurýři začali v Praze působit možná jako v jednom z prvních měst v bývalém východním bloku. Rychlé a spolehlivé to možná je, ceny za doručení jsou ovšem takové, že dokud si člověk svůj čas necení na víc jak alespoň tři stovky za hodinu, tak je lepší, když si to vyřídí osobně. Pokud to u vás je za 3 E, jse nějak moc levný kraj. Firem je tu několik, že by chyběla konkurence se nedá říct, ceny vesměs stejné.
|
|
|
Kdyby aspoň ... U Distrelecu (SOS Praha 10) se mi vysmáli do xichtu, že při požadovaném množství 20ks jistého undamentu je minimální dodací objem 100ks ... A nikdo jinej Telecontrolli.it v Česku nedealuje. A zákazník byl nekompromisní ... On ten maloobchod taky něco do sebe má, sice neušetřím 10% na marži, ale mám to hned a v počtu, který opravdu potřebuju.
|
|
|
Z Farnellu lze objednávat přes ROT-HSware. Je to sice o něco pomalejší (3 dny), ale poštovné je mnohem nižší.
Nevím, jak jinde, ale ve zklidněné Praze rozvážejí cyklokurýři. Asi v tom je započtena i amortizace kurýra.
|
|
|
Zvláštní, Farnell dodá i k nám do Sudet do druhého dne za 120 Kč bez ohledu na velikost zásilky. Samozřejmě že grátis doručení v NL je lepší, ale tragedie to není. Zvlášť když vezmu v potaz, že cesta do GME v Hradci by mě jen na palivu vyšla na dvojnásobek.
|
|
|
Doporučoval bych Zyklojízdu Horní Měcholupy - Říčany, bez omezení provozu v pracovní den odpoledne, aby si páni zklidňovači vyzkoušeli, jak užitečné a prospěšné jsou kruhové objezdy, zde typicky před a za Uhříněvsí.
|
|
Docela by mě zajímalo, co vše je myšleno (v tom zadání) pod pojmem bezmotorová doprava. Podle mě tam zajisté mimo cyklistů patří ještě například koňské povozy (kočárů jezdí po Praze také dost), možná jízda koňmo, co takhle koloběžky, kolečkové brusle a větroně? Ty také lítají bez motoru. To by byla docela zajímavá pozice řešit tuto problematiku v Praze.
|
|
|
Ten flek je na objednavku. Pote, co bude nahodnym vyberem zvolen stastny vyherce, informacni kanaly pro verejnost se zase uzavrou. Moc informovanych skodi.
|
|
|
Stručně řečeno to obnáší
- pěší dopravu
- cyklistickou dopravu
- bezbariérové úpravy staveb
Sice mi uniká, proč by měl tenhle zběsilej odbor měl řešit bezbariérové úpravy staveb, když je to v kompetenci příslušných odborů dopravy, ale co člověk nadělá.
|
|
|
Tak třeba vymyslej nějakou půjčovnu kajaků :)
|
|
Když slyším "občanská společnost", nebo "výzva osobností veřejného života", rostou mi chlupy i tam kde nikdy nebyly.
Mimochodem, bude mít bezmotorový úředník povinnost dopravovat se do práce na kole? A mají na magistrátu sprchy? Nebo mezi nezveřejněné požadavky patří i ekologický odér?
|
|
|
Sprchy jsou prece stezejni mistnosti slouzici k hromadnemu seznamovani a dalsim radovankam. To byste jim prece neudelal, ze by nemeli sprchy! Vsimnete si, ze pokud se rekonstruuji sprchy, tak urady maji velke dovolene. Substituce za outdoorovou verzi je proste nutnosti.
|
|
|
Já jsem na Magistrátu dělal (tenkráte to byl NVP) v létech 1974 - 1983, ale sprchy jsme tam neměli. No také v té době neexistovala žádná taková hovadina, jako Auto*mat, nápady jezdit do práce na kole apod.
|
|
|
no tak na magorátě asi v tý době nedělal nikdo, kdo by nemoh do háku jezdit autem, ale pokud vím, tak do práce se na menších městech v tý době jezdilo na kole celkem běžně a sprchy byly v každý fabrice. Ostatně stojany na kola jako součást každý sámošky a kdovíčeho jinýho pamatuju ještě v devadesátých letech. Ale možná si k nim dělný lid přikurtovával automobily :)
|
|
|
|
A ja myslel ze staci, ze v lete je okolo padesatka, aby se mezi temi ocyklenymi vozraly dalo rozumnou rychlosti klickovat....
|
|
|
Fascinuje mne ta částka 100 000 000,- to je mazec.
|
|
|
Vždyť si ten prigl změřte! Co si pamatuju z dob, kdy se bruslilo po celé délce, tak nádrž má na délku něco kolem 9-10 km. To násobeno dvě celé něco...
Tím samozřejmě neobhajuju 100 mil. na stavbu té zbytečnosti.
|
|
Špatná zpráva je, že uchazeč je s největší pravděpodobností již vybraný a výběrové řízení se vyhlašuje jen formálně proto, aby bylo vyhlášeno a předvybraný uchazeč
V tomhle případě je to dosti okaté. Na druhou stranu nelze říci, že by se firemní zmrdi chovali lépe....
|
|
|
Zásadní rozdíl spočívá ve faktu, že firemním zmrdům nemusíme přispívat (aspoň ne tak přímo jak u MHMP) na platy.
|
|
Mám vážně chuť do toho zkusit natlačit ženu (sliboval jsem jí, že poté, co mi porodila syna, po ní nebudu chtít, aby už kdy pracovala, což tohle myslím docela dobře naplňuje a zároveň to nemá nic společného s pracováním).
Jeje, petrolheadka by tam byla opravdu fajn :D
|
|
jako fanda bezmotoroveho letani tuto aktivitu pozemskych automatu vitam. Blanik do kazde rodiny|!
|
|
Na Praze 3 už mají v Odboru dopravy Oddělení dopravy v klidu. Co dodat...
|
|
|
Jste poněkud mimo, dobrý muži - doprava v klidu je jiný název pro parkování, podobné oddělení mají i na jiných OD.
|
|
jakožto cyklistu (nezaměňovat s ocyklencem, pumpičkářem a jinými exoty, kteří mají s cyklistou společné leda vlastnictví bicyklu) mě podobně akce stále víc serou. děláme to pro cyklisty, pche...
u nás na olomoucku teď ve jménu lepší cyklistiky začali ničit lesní cesty. cyklisté si prý stěžovali, že jim to tam moc drncá. takže místo krásných lesních chodníků vznikají široké hnusné mlatové cesty.
já bych ty cykloaktivisty hnal klackem, jenom nasírají zbytek populace a dělají cyklistice špatné jméno.
|
|
Rysuje se mi v hlave myslenka na rozporovani toho vyberoveho rizeni na zaklade nutnosti lustracniho osvedceni. Ono je to kreteny nezastavi, ale aspon je to pribrzdi v rozletu. Zajimalo by me, kdo tyhle pozice na magistratu vymejsli...
|
|
Tohle je jasná výzva pro čtenáře DF s VŠ vzděláním (proč já blbec to bc. ještě nedodělal …), aby zahltili podatelnu magistrátu přihláškami. Dostat tam petrolheada by byl IMHO solidní klacek v soukolí. Mít titul, tak se tam přihlásím.
|
|
|
Většina VŠ z DF zde nebude splňovat odborné požadavky v souladu s předpokládaným zaměřením. A mě do toho nenatlačíte...:-))
|
|
|
ještě lepší by bylo zahltit podatelnu dotazy, co tohle oddělení přesně dělá a řeší, jaká je jeho konkrétní činnost v poslední době a kolik to celé stojí. Protože tady "jen" hledají šéfa, ale oddělení už tam je. A to lze i bez titulu a klacek je to taky.
|
|
to dosti značně svědčí o prorůstání sluníčkových parazitů z Auto-matu do struktur státní správy.
|
|
|
do struktur státní správy naštěstí ještě ne, protože tam se hraje jiná liga. Tohle je prorůstání do struktur samosprávných celků, které jsou, byly a nejspíš i budou spolkem neschopných amatérů. Spíše to však ukazuje na to, že možné pole působnosti v územně samosprávných organizacích je již "vyřešeno" a nově příchozím nezbývá než se realizovat v těchto pitomostech. Praha ještě pořád patří Bémovi a nedůležité kraviny typu doprava bez motoru, doprava v klidu a jiné pikačoviny jsou volně k dispozici pro nově příchozí troglodyty neb už byly dostatečně vytěženy jinými. Přesto nezapomenu na vyjádření jednoho aktivního automatčíka k tomu, zda se chce propracovat na úřad, protože to odmítl se slovy, mám větší pravomoc než nějaký úředník. Což je fakt, na druhou stranu vysychají zdroje a je třeba dodržet režim de minimis, takže je lépe se nechat zaměstnat. :-(
osobně se pořád domnívám, že nastane odliv aktivních automatčíků od těchto pitomin, až jim dojde, že tudy cesta nevede a aktivně se vrhnou na boj s korupcí. Bohužel to bude v době, kdy pro retardéry, ostrůvky, zpomalovače, brzdiče a semafory nebude kam plivnout.
|
|
Článek je tak neskutečně špatně zkoncipován, že sem klidně napíšu:
To vás to ještě pořád baví? Řešit tady stovku pro jednoho nadšence, a obratem se dívat jak 80 pašíků v Senátu kasíruje 500?
Asi jiná liga... (řekla moussa)
Cyklisté sobě ... (řekl dfens hned v nadpisu) 99% cyklistů nemá s tímhle nic společného. Dále hrozně moc tam řeší ty zdroje. Zkusil bych Senát, při schodku 112 mld. je zcela namístě jeho zrušení, pak si můžeme trhat ze zadku třísky v podobě nějakých koordinátorů na magistrátu
|
|
|
Skutečně nechápu, co pořád všichni mají s rušením Senátu, který je jednou ze zoufale mála pojistek proti tomu, aby si vláda schvalovala jakýkoli zákoný zmetek, který ji napadne.
Co takhle neomezenou moc pro vítěze voleb, nechtěl byste? A nebo lépe: sněmovna by mohla být redukována na tři lidi: vítěze voleb s váhou 100 hlasů a dva opozičníky s váhou hlasu 50. To by se, panečku, ušetřilo!
Duh.
|
|
|
Senát není žádnou pojistkou. Ani ze zákona ani prakticky :-)
Vaše nápady s 3 lidmi si strčte za klobouk. Autor řeší, že tamhle nějaký koordinátor bude mít 30k a že tam sedí 81 zbytečných papalášů co mají 80k je vám jedno. Takže na to jsem reagoval.
U člověka tolik brojícímu proti šmírování (potažmo systému) bych očekával určitou znalost svého nepřítele. Senát je úplně zbytečný. Jenže to je právě to nedorozumění: Systém nemůže být poražen útokem na nějaké koordinátory v komunálu, ale musí se na to jít od hlavy.
Tak si tu hezky nadávejte na cyklisty a policajty, ale nedivte se, že dělají, co jim hlava nařídí.
OMG
|
|
|
Šetřte OMG a radši přidejte v myšlení. Nejde vám to, predátore a stylem to nenaženete.
|
|
|
|
Prokrista, co tohle je??? Kterej debil tohle vymyslel?
|
|
|
No co by to bylo, je to uprava terenu pro postizene.
Vypada to ponekud komplexne, ale je treba zohlednit, ze treba takovy vozickar miva vetsinou hlavu v poradku a chape aspon jednoduche veci. Od cyklistu se nic takoveho cekat neda, takze to pak vypada pro nepostizeneho cloveka ponekud divoce.
Nas uhlavni expert pres dopravu a fundamentalisticky priznivce omezovani rychlosti a zklidnovani vseobecne, xgandalf, ti urcite dokaze vypichnout nejdulezitejsi positiva.
|
|
|
Esli má i na tohle normu, tak ho snad zastřelim. :)
|
|
|
Jinak to 'priznivce' je podle vzoru 'hrdobce'. Na to su obzvlast pysnej.
|
|
|
Stejně bych rád znal orangutana, co byl schopnej tohle zplodit za mý prachy.
|
|
|
Skôr by mazaujímalo prečo petrolheadi nie sú schopní sa efektívnejšie zorganizovať a raz a navždy poslať cykloaktivistov do prdele.
|
|
|
Žeby měli něco důležitějšího? Třeba chodit do práce, aby bylo na daně a odvody do EU, ze kterých pak žijí dredovaté umaštěné cyklistické aktivistické fetky na růžových picyklech, co do práce nemusí?
Já nevím. Asi jsou holt petrolheadi blbí, no.
|
|
|
Že by měli něco důležitějšího? Třeba držkovat na diskuzích? Jó když se nestarají...
|
|
|
A voni se ňáko staraj, vašnosti? Nebo jenom ... držkujou na diskusi?
|
|
|
Voněm je to u pdrele. Vy se s tím trápíte, ne voni.
|
|
|
Cypovin na silnicích jen v našem městě máme několik. Ale žádného řidiče k tomu nepřizvali, takže na ně nemůžeme nadávat. A pokud jde o peníze, tak si za ty miliony dejte asi tak 2 nuly. Jak jsem už řekl, od hlavy, ne od uživatelů!
|
|
|
|
Uf, normálně jsem se toho leknul.
V momentě, kdy bych k tomuhle přijel jako cyklista, tak bych pravděpodobně nevěděl, co dělat. Zřejmě bych jel dál po silnici (nebo chodníku) a těmhle červenozelenejm strašákům se prostě vyhnul.
Jinak je pozoruhodný, jak je to místo díky zasranosti cedulemi, značkami, sloupy, dráty a teď i tímhle shitem, hnusný. To ale nikomu nevadí, uděláme to ještě hnusnější, což? Snad i ten bolševik co postavil v Jihlavě Prior měl lepší vkus, než tvůrce tohoto.
|
|
|
Inu, příteli, jste holt málo environmetalistickocyklistickopřátelskosdíleněprostorově na výši. Najdou se totiž i takoví deprivanti, kteří hnusnost, samoúčelnost a nesmyslnost takovéto věci nejen, že nevidí, ale navrhují dokonce i vylepšení!
prahounakole.cz/2013/12/sekaninova-dobry-umysl-nebo-spatny-vtip/ . To už není o svátosti prostých. To je prostě hovadiáda.
|
|
|
A jak jste ten linkovany článek četl, když tvrdíte, že autor "hnusnost, samoúčelnost a nesmyslnost takovéto věci nevidi"?
|
|
|
Rozhodně lépe, než Vy, protože nehovořím o žádném autorovi, ale o dalších deprivantech, kteří, místo toho, aby jednoznačně a sborem prohlásili, že jde o pomník idiocie, ještě navrhují vylepšení. Autor sám pak tuto zjevnou klasifikaci neuvádí, ergo kladívko pumpa čára ji nevidí. Kapišto?
Nejlepší nápady pak zjevně vznikají v období, kdy jim stydne polívka (předpokládám, že sójová s kukuřičným šrotem a řepnou siláží, podle toho ty myšlenky taky vypadají).
|
|
|
Asi stejně, jako kolik motoristů může za tohle:
http://www.elogistika.info/soubory/257_dalnice-vel.jpg
Za stamiliony z našich daní.
|
|
|
Srovnávat šlendrián stavební firmy a aktivistickou kreténskost místní dopravní úpravy může snad jen demagog, hledající "argument" za každou cenu, nezávisle na kvalitě.
|
|
|
Tohle je taky šlendrián, ale už ve stádiu návrhu:-)
Ale na tom srovnání si trvám - kolik za toto může cyklistů? Přesně tolik, jako kolik motoristů může za šlendrián na dálnici.
|
|
|
Naopak, "Cyklisté sobě" je pozitivně myšlená výzva. Do tendru se mohou cyklisté přihlásit, jak ostatně uvádím, a zapojit se tak do budování cyklistické infrastruktury. Není na tom nic špatného a týká se to VŠECH cyklistů.
Co dělají pašíkové v Senátu je mi buřt. Senát je ústavní instituce, byla také řádně zvolená, dokonce se několikrát stalo, že Senát zastavil a vrátil projevy té nejhorší úřednické šikany, a já s jeho existencí problém nemám. S fake výběrovým řízením hej.
|
|
já cyklista nejsem (v to Novém významu slova - po přírodě jezdím nam kole rád), cyklisty na silnicích a cyklostezky nemám rád.
byl by to rasismus a diskriminace, pokud mě na místo nevezmou?
je větší právo menšiny nebo právo cyklisty? myslím, že tato otázka bude brzy velmi závažná a měla by se jí zabývat některá humanitní škola.
|
|
|
|
Proč blejt? Tyhle estakády v zimě rády namrzají, takže zlomenin bude nepočítaně :-).
|
|
|