D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Test: Fiat Uno
    (ze dne 19.11.2006, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 19.11.2006 13:07:42     Reagovat
    Autor: Jenyk - Neregistrovaný
    Titulek:Kdo nezkusí, neuvěří.
    S těmihle auty to chce vlastní zkušenost. Kámoš UNO ještě za totáče měl a to bylo auto! Všichni jsme mu ho záviděli. Já se vzmohl jen na Fiata 127. Zvenku malé, zevnitř veliké, jezdilo za 6 (tedy, když bylo seštelované a já se krotil). Tehdy byl velký problém s díly, bolestí byla třeba kulisa řazení. Dnes to musí být pro šikovného člověka lahůdka.

    Komentář ze dne: 19.11.2006 16:19:08     Reagovat
    Autor: Nick Twisp - Neregistrovaný
    Titulek:
    Míval jsem Fiata Ritmo, bylo to moje první přibližovadlo, vyrobeno v roce mého narození (1978), tudíž z dnešního pohledu "starej pelech". Benzíňák 1,3 s tím celkem solidně cvičil, byla to taková roztomilá kára. Velice rád si na ní vzpomenu, spustu jsem si s tím autíčkem užil. Pár děvčat by mohlo vyprávět, já jako gentleman taktně pomlčím ;-) Co se týká plechařiny, byl to fakt běs, jinak bych měl tohle auto snad až dodnes. Koupil to pak nějakej mladej blázen, který milé Ritmo za dva měsíce rozstřelil. Doufám, že je Ritmice dobře alespoň v automobilovém nebi, pokud existuje :-)

     
    Komentář ze dne: 20.11.2006 14:10:42     Reagovat
    Autor: paßcheck - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Existuje jenom automobilové peklo.

    Komentář ze dne: 19.11.2006 17:57:22     Reagovat
    Autor: Pepe - Neregistrovaný
    Titulek:italové
    jo HTP fabie si dávám jen tak pro radost do kopce s litrovým Pandou starým modelem.Srovnání vnitřku Una s fabií vyznívá jednoznačně pro fiata.I u oktávie by se dalo diskutovat,na zadním sedadle nemůžu poskládat kolena což v libovolném fiatu není problém.Uno 1,3 turbo je strašné letadlo a po pár banálních zásazích je z toho něco nepředstavitelného.Když se podíváte na sprinty z tuningových srazů tak si všimněte kdo tam zdatně konkuruje dvaapůllitrům.Samozřejmě pasivní bezpečnost je někde jinde,současná auta začínají připomínat tank což ve zmrdech vyvolává pocit nedotknutelnosti se všemi zde mnohokrát probíranými důsledky.

     
    Komentář ze dne: 20.11.2006 00:07:53     Reagovat
    Autor: wopiceFromEspaña - Neregistrovaný
    Titulek:Re: italové
    panda RESPECT!!! taky jsem kdysy prohanel fava se spanelskym Seatem Pandou 45! r.v. 1982
    V zime to pripominalo rolbu a v lete...
    a k tomu motor rady 100gl pamatoval jezte casy fiata 600

    Komentář ze dne: 19.11.2006 23:46:29     Reagovat
    Autor: Ebo - Neregistrovaný
    Titulek:mno..
    ..se mi zdá, že je cokoliv lepšího, než fóbie a jiné hrůzy.. já se rozmýšlel mezi Mareou Weekend a Fordem Mondeo kombi .. vyhrál Mondík :-).. tam mám aspoň nad sebou ještě 5cm.. ve Fóbii bych se na prvním hrbolu zmrzačil..

    Komentář ze dne: 20.11.2006 08:51:48     Reagovat
    Autor: Standa - Neregistrovaný
    Titulek:
    Dávám plně za pravdu. Měl jsem LOGO 1.0 '91 a dodnes na něj vzpomínám. Ideální auto do města, nízká spotřeba, ručení (tenkrát) zadarmo, nezničitelný motor se kterým lítalo i 160km/h. Narozdíl od autora jsem za celých 10 let používání a parkování venku neobjevil jedinou známku koroze. Až na bezpečnost bezva auto, které jsem před dvěma lety vyměnil za Astru G '99 a jako bych skočil do žumpy :-(((

    Komentář ze dne: 20.11.2006 10:14:43     Reagovat
    Autor: NNico - Neregistrovaný
    Titulek:
    Taky jsem vlastnil jednu Italskou eleganci - Fiata 127 Comfort:-) Rok výroby 1977. Pojistka libová - objem 903ccm, ale jinak jsem celou dobu prohlašoval, že italský auta byly shnilý už na výkresu. Co se týká motoru - mělo šmrnc. Filátek mi jezdil na Super 96, lítal za 4-5 litrů, odešla mi jen vahadlovka a jel jsem z Moravy na 3 válce domů na sever Čech, ale dokonce se do něj vešly dvě kompletní PC sestavy i s A3 tiskárnami + moje 192cm maličkost - psal se rok 1993 a lidi ze mě rostli, když jsem lezl z minivozíku:-))))

    Komentář ze dne: 20.11.2006 12:00:26     Reagovat
    Autor: mara - Neregistrovaný
    Titulek:víte, že...
    Fiatů Uno bylo vyrobeno od r.1982 do r.1993 8 milionů? Jen jsem si na to tak vzpoměl v souvislosti s tím, že škodovka nedávno tuším oslavovala 8 milionů vyrobených aut za celou historii!

    Komentář ze dne: 20.11.2006 12:02:33     Reagovat
    Autor: Kill Frenzy - Neregistrovaný
    Titulek:
    Super. Moje prvé auto bolo ´92 Uno Logo 1.0 FIRE, malo to dokonca aj centrál a el. okná. FIREčko je proste nesmrteľný a vynikajúci motor, našťastnie sa u mňa korózia neobjavovala. Dodnes na to autíčko nostalgicky spomínam...

     
    Komentář ze dne: 20.11.2006 12:19:47     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    ono s tou korozí je to podle mně u italů asi takhle: valná část je jich dovezená z ciziny v letech, kdy ještě neplatil zmrdizákon o zákazu dovozu starších aut. Tehdy se však jednalo o relativně nové auto, proto většina dovezených exemplářů byla více či méně "lehce ťuknutá" a opravená způsobem "hele, Franto, drž to, já du pro prachy a mizíme" a tím pádem to reznulo jak liška. Netvrdím, že fiati v antkorozní ochraně vynikají, ale pokud to má alespon základní údržbu, tak je to v mezích normy. já sám měl 3 tipa z toho první mi zrezlo od podlahy, a to jenom proto, že zmrd opravář zemědělských strojů špatně nalepil čelní sklo a pod jeho dolní hranou do auta teklo. za 7 let sůl zevnitř udělala svoje.

     
    Komentář ze dne: 20.11.2006 13:41:53     Reagovat
    Autor: Fiatoman - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    U Tipa ani nemusel zmrd opravář špatně nalepit přední sklo. Voda z předního skla by měla odtékat takovými šlauchy do motorového prostoru k přepážce. Tyto šlauchy se velice snadno ucpou a pak voda teče nenápadně do interiéru. Nejhorší je, že občas vytopí pojistkovou skříňku a to pak vytopená italská elektrika dokáže dokonat zkázu. Jinak u Tipa koroze začíná právě na podlaze a v zadních podbězích.

    Komentář ze dne: 20.11.2006 17:18:51     Reagovat
    Autor: dall - Neregistrovaný
    Titulek:uno
    Una jsem měl kdysi dávno dvě za sebou a můžu jen souhlasit, že se jedná o mimořádně povedené auto, téměř jako každy malý Fiat, výborné maloobjemové motory, skvělé využití prostoru, extrémně levná údržba... Jen bohužel ta koroze, nicméně k té přišel Fiat tak trochu nevinně, je to důsledek použití ruských plechů obsahující kristalickou korozi, které Fiat dostával jako splátky za fabriku na Fiaty 124/Lady, kterou v rusku postavil...

    Komentář ze dne: 20.11.2006 19:30:12     Reagovat
    Autor: atnarfus - Neregistrovaný
    Titulek:prostor?
    No s tím vnitřním prostorem to nebude tak žhavé. Ve Favu/Feldě nemám problém. Do Fabky se naskládám, že mne nikde nic netlačí, ale do Una se prostě nevejdu.
    Občas se svezu unem se šíbrem a tam musím mít hlavu prostě nakloněnou na stranu, protože jinak se mlátím do šíbru. Měřím jenom metrdevadesát, ale pokud nemám v Unu ležet, tak na výšku nemám šanci.

     
    Komentář ze dne: 20.11.2006 19:59:48     Reagovat
    Autor: Pepe - Neregistrovaný
    Titulek:Re: prostor?
    ono asi u těchhle malých aut záleží na tělesné konstrukci.Já mám dlouhé hnáty a všude tlačím kolenama a to i v oktávii.Ve fiatech nemám problém.kdo má dlouhou vrchní polovinu těla tak zas drcá hlavou.To je prostě úděl malých aut,kompromisům se nedá vyhnout.Jen ta oktávie mi není jasná,je to limousína jak prezentuje koncern,nebo středovka jak by logicky vycházela?Podle toho jak si musím kroutit hnáty na zadním sedadle a jak nebezpečně málo místa mám před kolenama na předním,tak je to miniauto a obrkufr na tom nic nezmění.V sedící poloze mám od prdele po koleno asi 64 cm.Pokud v autě není tolik místa abych neměl k tvrdým dílům palubní desky aspoň 10cm tak mě to vadí.V maličké Pandě se smířím s tím že vpředu mám jen 5cm a vzadu se mi kolena bez násilí dotýkají opěradla ale v ochcávce co si hraje na limousínu tohle nesnesu.

     
    Komentář ze dne: 20.11.2006 20:52:39     Reagovat
    Autor: dall - Neregistrovaný
    Titulek:Re: prostor?
    Já mám taky 190 a hodně kilo a s místem v UNU jsem nikdy problém neměl, ale je pravda, že šíbr výšku hodně snižuje.

     
    Komentář ze dne: 22.11.2006 21:03:35     Reagovat
    Autor: Autor - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: prostor?
    Pánové, máte všichni pravdu, to první UNO mělo šíbr a místa nad hlavou jsem měl 5cm (při 178 výšce). LOGO šíbr nemá a je tam snad 15 cm místa.

    Komentář ze dne: 20.11.2006 21:02:41     Reagovat
    Autor: toran@ga - Neregistrovaný
    Titulek:UNO
    Měl jsem uno benzín 1,5 ie.
    Trochu rezly akorát spodky dveří a sem tam jsem měl nějakou banální závadu v elektrice.
    Za pět let jsem vyměnil 1x výfuk, tlumiče, homokineťák a 2 x ložisko.
    Dal jsem alu kola s nižším profilem a ET, odstraněnil kat a úpravil sání+ jiný filtr a řeknu vám že to byla pila.
    Motor miloval otáčky a měl krásný zvuk. Vidět při rozjezdu v zrcátku protáhlé ksichty řidičů s autem za půl míče stálo za to.1,3 popř-1,4 turbo ie, je rakev pro sebevrahy :)

    PS: bez katu jsem 2x oficiálně prošel emisema

    Komentář ze dne: 21.11.2006 16:43:33     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:
    MA PROSIM NIEKTO NEJAKU TECHNICKU PRIRUCKU K UNO ABO NEJAKE MATERIALY PLS! PLS! PLS !

     
    Komentář ze dne: 21.11.2006 19:11:54     Reagovat
    Autor: Pepe - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    prý je někde i v češtině ale kvůli autorským právům to na webu nemáme.Pokud by ti stačila anglická tak ta by byla ke stažení v pdf.Mrkni na www.italiancars.org někde v sekci Technické články to je.

     
    Komentář ze dne: 23.11.2006 17:10:49     Reagovat
    Autor: Valheru - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Pokud bys mnel zajem o tohle http://www.kopp.cz/www/index.php?product=228&aln=cz Tak se ozvi.

    Komentář ze dne: 21.11.2006 19:56:38     Reagovat
    Autor: Ondrej - Neregistrovaný
    Titulek:Ach jo...
    Měl bych pár připomínek. Za prvé:
    UNO LOGO s karburátorovým 1,1 fire motorem? Tahle pohonná jednotka měla již vstřikování!

    Dovoz Itálie vs. Německo: o tom by se dalo diskutovat. Italové se k těm autům nechovali tak, jako Němci, takže bývají zhusta v mnohem horším stavu. Mám s tím jisté zkušenosti. Pokud bych pro příště volil dovoz, pak už jedině z Německa.

    Ad Fiat 850- to ale není chyba auta, ale mizerné nebo žádné údržby. Také jsem měl čest s jedním naprosto příšerným exemplářem, na jehož spolehlivosti se však nesmazatelně podepsali předchozí majitelé. Řádně udržované kousky nedělají problémy a je radost s nimi jezdit.
    A že hnily? A které auto z 60. let nehnije?

    Značku Fiat mám rád, jinak bych také nemohl mít doma tři vozy od tohoto výrobce, ale tenhle článek mě kladně nezaujal...

     
    Komentář ze dne: 21.11.2006 20:22:31     Reagovat
    Autor: dall - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Ach jo...
    S tím německem nesouhlasím, Italské auta kupuju zásadně v IT, je potřeba víc hledat, ale výsledky za to stojí, navíc v německu se poslední dobou hodně rozšířili dovozy z itálie hozené na německé papíry, právě kvůli takovým, co jsou z němců připosraní, neber, prosím, osobně.

     
    Komentář ze dne: 21.11.2006 21:26:34     Reagovat
    Autor: Ondrej - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Ach jo...
    Vycházím pouze ze zkušeností, a to jak mých, tak mého známého, který na objednávku vozí auta z ciziny.
    Nejde o připosranost z Němců, ale o fakt a ten bohužel je, že od Italů se ve valné většině auta nedočkají takové údržby, jako od Germánů. Auto po Němci sice bude mít najeto typicky >150tkm, ale s odpovídajícím přístupem, kdežto auta po Taliánech mívají najeto sic méně, ale bývají více zdevastovaná.
    Je to dáno jak mentalitou řidičů- majitelů, tak podmínkami v provozu.
    Samozřejmě výjimky ctí pravidlo, takže i v Itálii samozřejmě lze najít slušně zachovalé auto- chce to ale více hledat.

     
    Komentář ze dne: 21.11.2006 23:48:23     Reagovat
    Autor: Toran@ga - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Ach jo...
    V Itálii maj krásný silnice a moc tam nesolej, takže ty auta moc zhuntovaný nejsou.
    rozhodně je lepší než z německa je si auto dovést z Itálie.
    Jinak koukni se na www.mobile.de. Spousta němců tam prodává auta dotáhlý do němec z I a někdy ještě na italskejch papírech. dokonce to uvádějí jako přednost.



     
    Komentář ze dne: 22.11.2006 06:43:44     Reagovat
    Autor: dall - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Ach jo...
    Konkrétně třeba Alfu bych odjinud než z itálie nechtěl ani omylem, němci se o takové auto vůbec neumí starat...

     
    Komentář ze dne: 22.11.2006 21:09:16     Reagovat
    Autor: Autor - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Ach jo...
    Ondro, odkud jsi? Já z Veselí n.M. Jestli chceš to moje LOGO 1.1 s karburátorem vidět, tak přijeď. Pokecáme..
    To LOGO přivezl pán, co má v Itálii dobré kontakty a je to fakt unikát, do zbytku Evropy už v té době dodávali jen stříkačky. Ale doma se smí to jinde ne, to by Škoda mohla vyprávět...
    Jinak já na FIATY nedám dopostit, teď máme i Bravušku a další auto bude asi ta nová Brava, co se teprve chystá..

     
    Komentář ze dne: 23.11.2006 16:46:32     Reagovat
    Autor: dall - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Ach jo...
    To nové bude Bravo, ne Brava a je pravda, že v IT jsou k vidění auta jaká jinde ne, protože tamní trh má řadu specifik a vyjímek, jsou tam taky různé daňové zákony apod a netýká se to zdaleka jen Fiatu.

     
    Komentář ze dne: 17.12.2006 14:41:13     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Ach jo...
    [i]UNO LOGO s karburátorovým 1,1 fire motorem? Tahle pohonná jednotka měla již vstřikování![/i]


    Videl jsem na vlastni oci prestavbu ze strikacky na karburator. u F.Tipo, kdy majiteli vyhorela jednotka, a kupodivu to pak udoajne i min zralo. Takze se patrne vyskytovaly FIRE motory jak v karbecu, tak ve strikacce.

    Komentář ze dne: 21.11.2006 21:10:18     Reagovat
    Autor: štaflík - Neregistrovaný
    Titulek:Minimálně jeden blud
    Chápu že autor cob majitel nejlepšího auta pod Sluncem musí zdrbat všechny krámy od Škody, ale tolik kecat by nemusel. Automatické zavírání oken při zamknutí měly všechny (4) škodovky od Felicie výše, se kterými jsem přišel do styku. V sérii, takže v klidu. Jinak Uno jsem chvíli vlastnil, ale po cca 1000 ujetých kilometrech jednoho dne nenastartovalo a od té doby už nikdy. Jasně, kdybych se pohrabal ve skvěle přístupném motorovém prostoru, dotáhl toto, povolil amt, vyměni cosik jiného, jistě by jelo, ale patřím té bb sortě řidičů, co si auto pořizují jako věc k přemistování z bodu A do bodu B

     
    Komentář ze dne: 22.11.2006 17:37:16     Reagovat
    Autor: Pepe - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Minimálně jeden blud
    no nic ve zlým ale tohle je typický škodovácký přístup.Srovnávat výbavu "škodovky od felicie výše"se starší lidovkou Unem je poněkud scestné.To je jako srovnávat Fabii RS s Fiatem Stilo Abarth a chlubit se tím že Fiat má xxxxx lepších věcí než Fabia.Ale já to nedělám,nejsem debil.A zavrhnout auto po první možná zcela banální závadě je taky kravina.Jak se zachovat k upadávajícím kolům škodulí stodvacítek,motorům z kterých furt něco teče,Hnijícím blatníkům tříletých fabií,zhuntovaným předním nápravám na tomtéž voze po 30 tisících kilometrů??? Stejně jako ty tvrdím škodovku nikdy!!! A pokud chceš jezdit bez starostí nekupuj si obstarožní Uno ale novou limousínu se střeleným kokoptákem ve znaku,navštěvuj pravidelně servis a nemusíš se pak navážet do fiata.

     
    Komentář ze dne: 22.11.2006 21:24:57     Reagovat
    Autor: Autor - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Minimálně jeden blud
    Můžete mi osvěžit, které škodovky mají v sérii automatické zavírání oken pomocí DO? Na stránkách konfigurátoru SKODA-AUTO je elektrické ovládání oken i dálkové ovládání centrálu v EXTRA výbavě, takže nemůže být v sérii!!
    Sám už jsem pár služebních ŠKODOVEK vystřídal a neměla to žádná. Taky se mi stalo, že jsem Octavii 1.8 20V turbo (takže žádná socka), nechal v parném létě před Ministerstvem Obrany v Bratislavě stát půl dne s otevřeným oknem u řidiče, protože jsem prostě cvakl zamknout na DO a šel na jednání..


    Komentář ze dne: 22.11.2006 11:23:46     Reagovat
    Autor: tomi - Neregistrovaný
    Titulek:UNO
    Také patřím k bývalým majitelům Una. Ten prostor uvnitř byl naprosto neuvěřitelný. Tímto přívlastkem se sice dneska snaží výrobci zdobit popis mrňavého prostoru kdejaké katule, do jejíhož kufru si dáte akorát tak kabelku, ale Uno, to je jiná káva. Dokonce bych řekl, že ten prostor byl obrovský. A stačilo kopnout do zadních sedaček a měli jste z toho bez nadsázky pickup!!! Jízdní vlastnosti v pohodě, pokud si nechcete vozit zadek v limuzíně. Sice ne nějaké extra pohodlí, na kostkách se to pěkně klepalo, ale auto poslouchalo na slovo. Jediná vada je, že Una mají obvykle hodně najeto, takže ať koupíte jakékoliv, budete pořád něco měnit.

     
    Komentář ze dne: 23.11.2006 10:17:29     Reagovat
    Autor: P.K. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: UNO
    Já tomu vniřnímu prostoru taky moc nevěřím, mám favorita a když parkuju vedle Una, připadá mi, že prostě není možný, aby v tak malým autě mohlo bejt víc místa než ve fáčku. A to ani po sklopení nebo dokonce vyndání zadních sedaček (ve favoritu jde jednoduše obojí).

    Uno je oproti fáčku užší i kratší - i když teď nevim, jestli má jen kratší čumák, tj. menší motorový prostor.

     
    Komentář ze dne: 23.11.2006 19:03:11     Reagovat
    Autor: Pepe - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: UNO
    když se to bude měřit metrem tak možná bude výsledek nejistý.Asi jde spíš o pocit.Do ničeho nedrcám kolenama a loktama,všecky páčky a čudlíky jsou na dosah,všecky kontrolky jsou vidět bez natahování krku.Téměř kolmé boky a hranatý tvar způsobuje že kolem hlavy je spousta místa,člověk nemá ten pocit stísněnosti jako v zakulacených autech kde jsou boční okna hodně šikmo a vrchní hrana dveří je pár centimetrů od hlavy.Já mám Pandu ta je ještě menší a hranatější a vezl jsem například kolo z maringotky bez sklopení sedadel.Po sklopení dvě komplet kola 16 palců na malotraktor plus dvě pneumatiky nebo krabici se 70cm stereotelevizí nebo 200 litrový sud (prázdný).Běžně tím jezdíme v 5 lidech do práce (pořádní chlapi) čili to má použitelné rozměry.Navíc zadní sedadlo má dvě polohy plus polohu třetí kde je přední hrana sedáku hodně zvednutá což má asi sloužit jako dětské úložiště.

     
    Komentář ze dne: 01.12.2006 02:11:25     Reagovat
    Autor: Alex - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: UNO
    Do una se vesla i 82" vakuova TV vcetne krabice. Kdo to nikdy nevidel tak at si zajde nekam do obchodu a koukne se jak je ta krabice obrovska ,precniva na vsechny strany z "nakupni plosiny" nebo jak se rika tomu voziku bez bocnic a neprojde skoro zadnyma dverma v byte :-) . presto se vesla do auta u ktereho se to jen zkusilo protoze do novejsiho se proste nevesla... asi uz bylo pripravene na plazmu prezto ze se psal rok 1996 :-)

    Komentář ze dne: 23.11.2006 13:57:45     Reagovat
    Autor: skoorwenetz - Neregistrovaný
    Titulek:toyota starlet
    najlepsi lowcost pre studenta... mal som ju ako 3 karu v rodine (popri Galantovi a BMW3) na lesne cesty a podobne zdraviu skodlive veci ktore by som s bavorakom nerobil

    Komentář ze dne: 24.11.2006 17:51:25     Reagovat
    Autor: Chronosphere - Neregistrovaný
    Titulek:Jo itálie...
    Taky jsem kdysi chtěl UNO-jako první dospělé auto po tátově škodovce,ale pak jsem zakop o ALFU 33 v 1.7,a od té doby jsem nemocný...Jestli se dá s Unem honit Fabie,tak s tím jsem cvičně honil jakékoliv Oktávky a někteří to nemohli zkousnout.Staré auto (r.v.88)je bralo jak trabíky.Odpustě mi to nadšení,ale byla to láska na první pohled.Bohušel mi ho zrušil jeden nevyspaný pekař.Už nikdy nebudu mít takové auto,(78kW na 1200kg váhy,0-100 za 9,7,kombík a tomu volitelný 4x4.)Italská auta kdo jednou zkusí...teď mám Opla Astru 1,6,taky dovoz z Itálie,jezdí to ,nerezne ale není to prostě ono.Jinak pro auto rozhodně pod Alpy!Je to prostě na těch vozech vidět že v životě neprošly solnou lázní.A jestli ještě někdy budu shánět auto tak už vím jaké.Není všechno jenom o Deutche Ornung.

    Komentář ze dne: 25.11.2006 11:39:33     Reagovat
    Autor: Pepe - Neregistrovaný
    Titulek:italové
    no to je taliánů jedna radost.Nedá se nic dělat holt tady udělám trochu reklamu našemu webu www.italiancars.org tak se mrkněte.Moc si tam nepotrpíme na papundeklové olepovače votuňovače spíš nám jde o to aby ty naše kárky dobře běhaly a občas ještě líp běhaly :-)

     
    Komentář ze dne: 01.12.2006 12:22:28     Reagovat
    Autor: ReproBoy - Neregistrovaný
    Titulek:Re: italové
    heel tebe ani neznam a delas nam reklamu :D to jsem rad ;)

    Komentář ze dne: 01.12.2006 12:21:28     Reagovat
    Autor: ReproBoy - Neregistrovaný
    Titulek:Měl jsem 5 un
    Měl jsem pět un, mám tady dokonce i svůj článek o odcizení vozidla. První uno bylo 1.0FIRE 87 karburator, jezdil jsem s ním za 4.5 litru, super auticko. Dalsi Una byli už jen Uno TUrbo i.e. Kdyz se kouknete a vyhledate si nekde ReproBoy, tak vam na prvnim miste vyskoci italiancars.org - to je muj autoklub a dale pak vysledky ve sprintech. Tahle mala raketka dava zabrat takovym autum, jako jsou moderni motory Type-R od rejzaru, VR6 porazi a nechava za sebou. Je to dano nizkou hmotnostni a obrovskym potencialem motrou 1.3 (1.4)Turbo i.e. vychazejiciho prave z obycejne 1.3 karburator. Ono kdyz ze 100 koni udelate 160, a z vahy 870kilo udelate 750, pak je to znat :) Fiat Uno bude vzdycky znak dobreho spolehliveho auta s nevalnym zpracovanim, avsak sportovnim charakterem, dobrym podvozkem a vybornymi motory. Srovnavat facko nebo felicii s unem, technicky daleko vyspelejsim, to je horror vážení.

    Komentář ze dne: 06.02.2007 19:42:04     Reagovat
    Autor: Kalis - Neregistrovaný
    Titulek:JOJO
    Ať žijou Una !! Měl jsem 1.0 logo a co si nechalo líbit, to by snad ani stovárna nepřežila. Teď jsem hrdý majitel nenápadnýho oprejskanýho vraku Turbo 1.3. to se feldaři divěj co se to kolem nich mihlo :D

    Komentář ze dne: 09.02.2007 00:04:03     Reagovat
    Autor: JendaWDB - Neregistrovaný
    Titulek:
    S Fiatem UNO LOGO 1,0i jsem jezdil asi měsíc a půl

    S mrštností a pocitem "že auto je prodloužením těla" v případě UNA souhlasim. Lehké řízení, obratnost, přehlednost, prostornost - vše souhlas

    Naopak pod kapotou je to tragedie a sáhnout se nedá naprosto na nic - mluvím o motoru 1,0i v LOGU.

    Jakkoliv nemam italský auta v lásce, musím uznat že s tím Unem jsem jezdil rád - a to bylo totálně odjetý. Jediný co mi na něm opravdu vadilo bylo řazení (který je bídný i u kusů l peším stavu).

    Komentář ze dne: 26.02.2007 14:25:19     Reagovat
    Autor: Ada - Neregistrovaný
    Titulek:Přesně můj případ
    Taky jsem se rozhodoval mezi 120/130 a Favoritem a pak jsem narazil na UNO. Zatím ho ještě nemám, váhám a vybírám. Měl jsem Favorita 93 GLX a bylo to neštěstí. Kazdý měsíc v servisu s nějakou blbostí. Nerad bych zase takhle dopadl, ale do kapsy mám hluboko a UNO by nebyla snad špatná volba. Autům ale nerozumím a na samoopravy nemám nadání ani prostory.

    Komentář ze dne: 18.03.2007 21:02:03     Reagovat
    Autor: Josef K. - Neregistrovaný
    Titulek:Fiat? Nééé!
    Kdysi jsem měl po dobu několika týdnů podobný kousek: Fiat Tipo. Byl to můj první a poslední pokus koupit si ojeté auto. Od té doby se vyhýbám "jižní" autoprodukci. (Pro zvídavé: Mladé Boleslavi se vyhýbám též.)

    Komentář ze dne: 24.04.2007 00:04:09     Reagovat
    Autor: Bofh - Neregistrovaný
    Titulek:
    Uno Logo 1.0 i.e. z roku 1992 bylo moje první auto. Super kára. Krásně živý, obratný a na svojí vnější velikost neskutečně prostorný auto. Dalo se s nim jezdit v pohodě i po dálnici a brzda jsem rozhodně nebyl. Jednou jsem z něj z kopce vymáčknul i 180 km/h. :-) Spotřeba stabilně kolem 5,5 l. Údržba skoro zadarmo. Maximální spokojenost, jen asi teď už bude asi starost sehnat slušnej kousek.

    Komentář ze dne: 05.01.2010 09:51:06     Reagovat
    Autor: Japhy - Japhy
    Titulek:
    Inu, nechci se zdejších diskutujících dotknout, ale asi jsem méně skladný. Mám 190 cm a o 100 míň kilo a rozhodně se nedá říct že by se mi sedělo pohodlně. Na prvním větším hrbu bych hlavou permanentně opřenou o strop vytlačil do střechy důlek a kolena rozhodně pohodlně pod volant nesrovnám. Uno slouží širší rodině jako náhradní vozidlo a jsem rád že mě jízda s tímto papamobilem v měřítku 1:3 nepotkává častěji než cca jednou za půl roku. Včera jsem s ním jel do práce a neměl jsem daleko k tomu padnout po jízdě do práce na kolena a modlit se i za dojetí zpět domů s destičkami a kotoučí pro můj Ford Focus. Kolega z práce vlastnící jednu z prvních Fiest prohlásil že se cítí jako majitel velkého komfortního auta a já jsem omluvil svému předchozímu přibližovadlu Suzuki Swift z roku 1992 a přidal mu několik pomyslných bezpečnostních hvězdiček.
    Na silnici se Uno chová jako splašený kozlík Matěj, brzdy jsou vlažné jako bramboračka v závodce a kvalty se loví šaltrpákou podobně jako kousky zeleniny tamtéž.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.