D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: LžiDNES vyhlásila tentokrát válku starým autům
    (ze dne 24.05.2012, autor článku: D-FENS)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 24.05.2012 22:29:43     Reagovat
    Autor: Kozousch - Kozousch
    Titulek:Sešrotovat ... nesešrotovat ...
    Zajímavá je i úvaha na téma, jak moc ekologické je sešrotovat funkční automobil a nahradit ho jiným novým automobilem, při jehož výrobě bylo napácháno obrovské množství ekologických zvěrstev:
    http://www.hybrid.cz/clanky/stara-skodovka-nebo-novy-hybrid

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 22:38:26     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Sešrotovat ... nesešrotovat ...
    V práci, kterou jsem si našel, jsem drtil nové pozemní automobily, aby mohly být odeslány zpátky do Pittsburghu jako šrot. Cadillaky, chryslery, eisenhowery, lincolny — všechny možné druhy krásných velkých nových a silných turbovozidel bez jediného kilometru na tachometrech. Zajet s nimi mezi čelisti a potom cvak, rup, prásk — a byl z nich šrot pro vysoké pece.
    Ze začátku mě bolelo dívat se na to, protože sám jsem do práce jezdil veřejnou dopravou a neměl jsem ani graviped. Zmínil jsem se o tom a málem jsem přišel o místo… dokud si šéf směny nevzpomněl, že jsem spáč a že tomu vlastně nerozumím.

    „To je docela jednoduchá ekonomická otázka, chlapče. Tohle jsou auta z přebytečných zásob, která vláda přijala jako garancii proti půjčkám na podporu cen. Teď už jsou dva roky stará a nikdo už je neprodá… takže je vláda dává do starého železa a prodává je zpátky ocelárnám. Vysoká pec nemůže pracovat jen s rudou; musíš tam taky přidávat šrot. To bys měl přece vědět, i když jsi spáč. A při tom, jak je vysoce jakostní ruda vzácná, je poptávka po šrotu čím dál větší. Ocelářský průmysl tahle auta potřebuje.“

    „Proč je ale vůbec vyrábět, když se nedají prodat? Připadá mi to jako plýtvání.“

    „To ti jenom připadá jako plýtvání. Copak bys chtěl vyházet lidi z práce? Chtěl bys, aby se snížila životní úroveň?“

    „Dobře, tak proč je neposílat do zahraničí? Zdá se mi, že v zahraničí by za ně na volném trhu dostali víc, než kolik stojí jako šrot.“

    „Cože? A zničit si tak exportní trhy. Kromě toho, kdybychom se začali zbavovat aut v zahraničí, poštvali bychom si všechny proti sobě — Japonsko, Francii, Německo, Velkou Asii, prostě každého. Co bys vlastně chtěl? Vyvolat válku?“ Povzdechl si a pokračoval otcovským tónem: „Zajdi si někdy do veřejné knihovny a vypůjč si tam nějaké knížky. Nemáš právo říkat na tyhle věci nějaký názor, dokud o nich nebudeš něco vědět.“

    Takže jsem toho nechal.

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 07:42:38     Reagovat
    Autor: alfonz - alfonz19
    Titulek:Re: Re: Sešrotovat ... nesešrotovat ...
    odkud to je?

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 08:27:37     Reagovat
    Autor: Nimra - Nimra
    Titulek:Re: Re: Re: Sešrotovat ... nesešrotovat ...
    Robert A. Heinlein, Dveře do léta

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 13:35:44     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Sešrotovat ... nesešrotovat ...
    Dík za info, hned jsem ji objednal.

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 15:31:08     Reagovat
    Autor: ! - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Sešrotovat ... nesešrotovat ...
    Výborná knížka! Dodnes si ji občas přečtu a to jsem si ji koupil už za mlada dlouho před převratem. Navíc mne tehdy naučila porozumět i kočkám ... ;-)

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 17:56:10     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sešrotovat ... nesešrotovat ...
    Zaujal mne ten dialog, vložený kolegou OC, neb stejné otázky jsem si kladl, když v Americe, po vypuknutí hypokrize, začali bourat ty nově postavené nesplácené domy. To je věc, kterou nedávám.
    Coby milovník koček se tedy asi mohu těšit na pěkný čtenářský zážitek.

     
    Komentář ze dne: 26.05.2012 17:06:29     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sešrotovat ... nesešrotovat ...
    I coby nemilovník -- naprostá většina Heinleinových knih, s výjimkou několika málo pozdních, je skvělá pro kohokoli (snad vyjma některých salonních levičáků; jde řeč, že např. Verhoeven nikdy nedokázal dočíst Hvězdnou pěchotu, a právě proto pod tím názvem natočil tu nebetyčnou srajdu, jež s původní knihou nemá prakticky nic společného). Ovšem milovník koček nalezne vskutku řadu milých bonusů; hned úvod je skvělý (mírně kráceno):

    Kdysi v zimě jsme já a můj kocour Petronius Arbitr bydleli na jedné staré farmě v Connecticutu. Nájemné bylo díky neexistenci vodovodní instalace nízké a místnost, která kdysi sloužila jako jídelna, měla dobré severní osvětlení pro moje rýsovací prkno.
    Jedinou nevýhodou bylo, že z domu vedlo ven jedenáct dveří.

    Vlastně dvanáct, když počítáte Petovy. Vždycky jsem hleděl, aby Pete měl svoje vlastní dveře — v tomto případě to bylo prkno v okně jedné nepoužívané ložnice, do něhož jsem vyřízl kočičí sklopná dvířka široká přesně pro Petovy vousy. Příliš velkou část života jsem už strávil tím, že jsem otevíral kočkám dveře — jednou jsem vypočítal, že od počátku civilizace tahle činnost zabrala celkem devět set sedmdesát osm člověkostaletí. Mohl bych vám ty výpočty ukázat.

    Pete obvykle užíval vlastních dveří kromě případů, kdy se mu podařilo donutit mě, abych mu otevřel některé z lidských — tomu dával přednost. Nikdy však svých dveří nepoužil, když venku ležel sníh.

    Když byl ještě kotě, samé chmýří a pomňoukávání, vypracoval si jednoduchou filozofii. Já jsem měl na starosti ubytování, stravu a počasí, on sám se staral o všechno ostatní. Zvlášť jsem mu ale musel skládat účty za počasí. Connecticutské zimy jsou dobré jedině pro vánoční pohlednice; tu zimu Pete pravidelně zkontroloval svoje dveře, odmítl vyjít ven kvůli tomu nepříjemnému bílému svinstvu za nimi (nebyl to žádný hlupák) a pak na mě dorážel, abych mu otevřel některé lidské.

    Byl skálopevně přesvědčen, že přinejmenším jedny z nich musí vést do letního počasí. Pokaždé to znamenalo, že jsem byl nucen obejít s ním všech jedenáct dveří, podržet je dokořán, dokud se nepřesvědčil, že je tam venku taky zima, a potom jít k dalším, zatímco jeho kritika mé neschopnosti byla s každým dalším zklamáním o něco roztrpčenější.

    Potom zůstal uvnitř, dokud ho hydraulický tlak bezpodmínečně nepřinutil jít ven. Když se vrátil, led na jeho packách cvakal na prkenné podlaze jako maličké dřeváky; vyčítavě se na mě díval a odmítal příst, dokud se nevytrucoval — pak mi až do příště odpustil.

    Nikdy se však nevzdal a nepřestal hledat dveře do léta.

    3. prosince 1970 jsem je hledal i já.

     
    Komentář ze dne: 27.05.2012 12:13:18     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sešrotovat ... nesešrotovat ...
    To je vážně moc, moc pěkné. Díky za vložení.

     
    Komentář ze dne: 28.05.2012 12:41:23     Reagovat
    Autor: Kilmore - kilmore_trotter
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sešrotovat ... nesešrotovat ...
    Ale jak o ní řekl Campbell, Henlein umí napsat s jednou rukou za zády lepší příběh než většina ostatních autorů rukama oběma, ale člověk si tak nějak pořád přeje, aby tu druhou konečně použil :)

    Pamatuji ještě nějakou další povídku, jejíž autor se pustil do keynesiánství. Jeho hrdina byl obviněn z "anti-rotational" chování, to jest odmítl své peníze utratit za nějaké zboží od pouličního prodejce, které nepotřeboval. Jelikož tak snižoval agregátní poptávku, měl jít do kriminálu :)

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 12:46:36     Reagovat
    Autor: Spapi - Spapi
    Titulek:Re: Re: Sešrotovat ... nesešrotovat ...
    Děkuji za citát z mé oblíbené knihy.

     
    Komentář ze dne: 26.05.2012 12:39:21     Reagovat
    Autor: Mem - Mem
    Titulek:Re: Re: Re: Sešrotovat ... nesešrotovat ...
    Taky tak.

     
    Komentář ze dne: 26.05.2012 15:15:40     Reagovat
    Autor: Marty - Marty
    Titulek:Re: Re: Sešrotovat ... nesešrotovat ...
    Genialni kniha... Taky ma oblibena...

    Komentář ze dne: 24.05.2012 22:47:44     Reagovat
    Autor: Pat & Mat - Fanda do aut
    Titulek:Počet registrací
    Ohledně údajů v registracích by mne zajímala jedna věc. Jak se údaje vypořádávají s dočasně vyřazenými vozidly (tzv. depozit). Přijdou mi ty počty Š120, Favoritů, atd. dost nadnesené. Už i Favorita potkávám zřídka, šáde 120 jsem nepotkal ani nepamatuji, a to se pohybuji v relativně chudé oblasti Moravy.

    Pokud tedy registr počítá i s vozidly, jejíž SPZ má úřad v depozitu, je celá statistika úplně mimo. I já mám v depozitu doklady od auta, kteréuž asi nikdy nevyjede... (a stáří 28 let).

    Komentář ze dne: 24.05.2012 22:59:25     Reagovat
    Autor: ernie - ernie
    Titulek:
    Tak kurva jak je to s těma autama?! Stará slabá pomalá auta jsou nahovno, moderní silná rychlá auta jsou nebezpečná. Co kůň? Kůň by mohl bejt, ne?

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 23:02:51     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re:
    Jsou nahovno všechna. Nový ideologický směr.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 23:17:12     Reagovat
    Autor: Kozousch - Kozousch
    Titulek:Re:
    Kůň by se mohl zranit nebo zemřít. Umírat mohou jen a pouze jateční zvířata. Ostatní zvířata umírat nesmějí:
    http://art.ihned.cz/film-a-televize/c1-55204750-co-s-filmari-kdyz-se-zrusi-serial- kone-jsou-mrtvi-clenove-stabu-hbo-bez-prace

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 23:26:07     Reagovat
    Autor: Rs. - Rs.
    Titulek:Re:
    Metan je velmi nebezpečný skleníkový plyn, dokonce jsi se mohl dočíst, že prdy dinosaurů způsobily globální oteplení.
    Takže kůň neee. Rikša, ta by mohla možná být. Homologovaná, s crash testem, zádržným systémem a denním svícením, nejlépe na fotočlánky. Nesmí ale mít žlutozelenou reflexní barvu, ta indikuje problém na silnici.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 23:29:47     Reagovat
    Autor: Offens - Predator2811
    Titulek:Re: Re:
    Ale kdeže, žádnej kůň - bicykl přece!!

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 23:33:57     Reagovat
    Autor: Rs. - Rs.
    Titulek:Re: Re: Re:
    imho rikša spadá do stejné kategorie. dokonce podporuje i sociální soudržnost. Jeden táhne a klidně dva až tři se mohou vézt.

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 01:38:58     Reagovat
    Autor: ptak - ptak
    Titulek:Re: Re: Re: Re:

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 14:29:11     Reagovat
    Autor: Rs. - Rs.
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    to je přesně ona. takových 15 bych jich zaparkoval před Strakovkou.

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 09:23:12     Reagovat
    Autor: pesu - pesu
    Titulek:Re:
    Kůň prdí ... skleníkové plyny, ozonová vrstva ;)

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 13:08:16     Reagovat
    Autor: xgandalf - xgandalf
    Titulek:Re: Re:
    Cyklista taky...:-))

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 14:27:53     Reagovat
    Autor: Rs. - Rs.
    Titulek:Re: Re: Re:
    rasisto

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 18:08:59     Reagovat
    Autor: xgandalf - xgandalf
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Díky - tady člověk moc komplimentů nedostane..:-))

    Komentář ze dne: 25.05.2012 01:48:55     Reagovat
    Autor: ptak - ptak
    Titulek:Změna hlavního tématu na Lži dnes?
    ještě do nedávné doby se Lži dnes zabývaly především nářkem nad utrpením Němců po 2. světové válce bez zmínky o tom, kdo válku rozpoutal. Pak přihodily téma vymyšlené diskriminace paraziticky žijících obyvatel. Vypadá to, že čtenost klesá a je nutné najít nové téma, které přitáhne čtenáře, takže bude přeautováno.

    Uff, už aby tady zase bylo léto s učitelkami, které potkaly žraloka na Jadranu...

    Komentář ze dne: 25.05.2012 03:01:19     Reagovat
    Autor: piskot - piskot
    Titulek:
    Postup výpočtu, nutné znalosti pro správné řešení úlohy a použití selského rozumu tento příklad posunuje na jeden z příkladů, zařaditelných do těžší varianty maturity z matematiky.:-) Pak se nedivte, že myšlenkové pochody 80% lidí končí u "fakt", předkládaných na stříbrném podnose v lžidnes...
    Alespoň má d-fens o čem psát a my co číst...:-)

    Komentář ze dne: 25.05.2012 08:31:30     Reagovat
    Autor: Majkii - Majkii
    Titulek:AutoBijectví continues

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 12:03:38     Reagovat
    Autor: Lokutus - Lokutus
    Titulek:Re: AutoBijectví continues

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 15:01:05     Reagovat
    Autor: ernie - ernie
    Titulek:Re: Re: AutoBijectví continues
    Například v Ostravě se z jeho největšího sídliště nejrychleji dostanete bez přestupu na centrální nádraží za půl hodiny tramvají, jízdenka nevím, asi dvacku. Autem je to 6 km za sedm minut.

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 12:10:41     Reagovat
    Autor: Vojta - Fish
    Titulek:Re: AutoBijectví continues

    Komentář ze dne: 25.05.2012 09:29:50     Reagovat
    Autor: pesu - pesu
    Titulek:... a co motocykl?
    Auto je fuj, to už víme. Jsem zvědav, kdy se ignoranti z LžiDnes opřou do čím dál populárnějších motocyklů. Ten můj s objemem 1340 ccm spotřebuje i v ekonomickém režimu "na pohodu" celých 5 litrů benzínu, jaká hrůza! Takových emisí na přepravu jednoho (!) pasažéra ... stydím se ;) Do Citigo se vejdou 4 pidilidi ... co naplat, že se s nimi za 5 litrů ani nerozjede ;)

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 09:53:27     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: ... a co motocykl?
    Při rozjezdu si auto běžně vezme i 20 litrů a je to úplně normální a logické. Ono to vyplývá i z definice měrné spotřeby, je to v litrech / 100km, pokud auto stojí a motor běží, neujede ani metr, zatímco palivo z nádrže ubývá => měrná spotřeba je nekonečno na 100 km (taky proto se palubní počítače přepínají z l / 100km na l / h).

    (Samozřejmě, jsou auta, která při rozjezdu berou 0 litrů paliva, ale to jsou hybridy, rozjíždí se na elektřinu z baterií a spalovací motor naskočí až při vyšší rychlosti.)

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 12:25:07     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: ... a co motocykl?
    20? Hehe. Klidne i 80 :-)

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 13:02:00     Reagovat
    Autor: DonNight - DonNight
    Titulek:Re: Re: Re: ... a co motocykl?
    Tak to jsem sakra rád, že mi stupnice aktuální spotřeby končí na 30 a pak ručička kdesi zmizí :-)

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 15:54:33     Reagovat
    Autor: ! - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: ... a co motocykl?
    Já když tahám auto z garáže, než zavřu vrata i bránu a než naložím rodinu (celou dobu motor samozřejmě běží), tak mi po rozjezdu ukazuje displej 99 l/100 průměrné (!!!) spotřeby na tu konkrétní jízdu a tak málo ukazuje určitě jen proto, že to má možnost zobrazit jen dvě čísla ;-)

     
    Komentář ze dne: 26.05.2012 12:41:44     Reagovat
    Autor: Mem - Mem
    Titulek:Re: Re: Re: Re: ... a co motocykl?
    Já sleduju spotřebu přes standardní OBD sběrnici (obyčejný bluetooth adaptér za 300 Kč a aplikace v mobilu), maximum mi ukazuje myslím 49, nejspíš taky omezené shora (ležatá osmička by asi mohla leckoho vyděsit, a někoho se solidním matematickým vzděláním i rozlobit ;))

     
    Komentář ze dne: 26.05.2012 13:02:20     Reagovat
    Autor: ! - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: ... a co motocykl?
    Já mám ještě poměrně poctivě vyrobené auto před rokem 2000 a OBD-II tam ještě nemám, jen tu klasickou diagnostiku. A nemám tam ani okamžitou spotřebu - jen celkovou průměrnou (pokud ji nevyresetuju ručně) a průměrnou pro danou jízdu (jednotlivé jízdy se resetují stáním delším než 2 hodiny nebo tak nějak)

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 16:15:12     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: ... a co motocykl?
    Pokud jde o to, co ukáže PP, tak záleží na tom, jak rychle se updatuje číslo na displeji a jak je PP naprogramovaný - klidně tam může být uměle udělaný strop, aby se zákazník nevyděsil, kolik mu ten krám žere ;) Stejně tak než se to přepne z l/h na l/100km, může ta aktuální spotřeba o dost klesnout. (V neposlední řadě záleží na řidiči.)

     
    Komentář ze dne: 26.05.2012 20:51:51     Reagovat
    Autor: Jirka - Geralt10
    Titulek:Re: Re: Re: ... a co motocykl?
    To bych Alfině neudělal. Studenej motor se vytáčet nemá...

     
    Komentář ze dne: 26.05.2012 21:08:29     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: ... a co motocykl?
    Kdyz se chce, jde to i se zahratym motorem :-)

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 13:04:42     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: ... a co motocykl?
    fakt začínám mít pocit, že když se rozdávala fantazie a vtip, tak jsi nejenže dostal málo, ale taky sis přišlápl tkaničky, který si neumíš zavázat a i to málo sis vylil, takže nemáš nic 8o)

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 13:03:57     Reagovat
    Autor: DonNight - DonNight
    Titulek:Re: ... a co motocykl?
    Mě na 4,5l stačí motor o objemu 650ccm a když za to zatáhnu, tak mi s mojí desetilitrovou nádrží připadá, že většinu času s motorkou prostojim u čerpaček. :-)

     
    Komentář ze dne: 28.05.2012 09:30:42     Reagovat
    Autor: sumy - Sumy
    Titulek:Re: ... a co motocykl?
    No za 5,5 l litru při režimu "pohoda" (okresky 90-100 reálných) jezdim i s mazdou 626 2.0i 85kW Euro 3 po prostém vyřazení druhé lambdy (před vyřazením pod 8,5 nešla). S druhym autem 2,4 GDI(benzín) 110kW Euro 2 MPV pro 6, není problém jet do 7l/100. Nevidím tedy jediný důvod, proč by Citigo (byť je to hrůza "auto") nebylo schopné se pohybovat také za 5 ? Jinak do motorek novináři šijou už beztak dlouho. Spíš kdy rupne, že i běžná sportovní letadla berou i víc jak 40l/h letu a to ještě s bohatou směsí-hrůza !

    Komentář ze dne: 25.05.2012 10:21:13     Reagovat
    Autor: zdravííím - Neregistrovaný
    Titulek:souhlas....m fronta otiskla kravinu..
    osobně mám favorita ročník 89 nikdy jsem neměl nehodu, svítím přes den jak magor,musím, narozdíl od magorů nemám zímní pneu, když je nepotřebuju, letos jsem sníh na silnici viděl asi 14 dní, bydlím u prahy..vymejšlej akorát kraviny, koupil jsem si ekologickou lékárničku jako všichni , ze které jsem ve finále vyndal ochranou masku , kvoli které jsem si ji kupoval..
    jezdíme jen nakupovat cca 40km měsíčně lékař 50 km měsíčně jiné max 100 km měsíčně.. auto skoro nepotřebuje opravy, bylo dost opravovaný dřív,super startuje, jezdí, jo technická je horší, další buzerace, kdo jezdí opatrně nebourá bouraji magoři v bavorákách a audinách (osobní zkušenost z osobní práce v callcentru u nejmenované pojištovny) zákonodárci a autoři podobných článků jsou parta vypatlanejch idiotů který by měli pozavírat..aby přestali škodit.
    bude bezva, když si při 200 km měsíčně maximálně každý dva roky koupím nový super eko káru, to je ekologie jak stehno...to znamená sešrotuju auto při 4 tisících km najeto celkem po dvou letech...

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 12:28:59     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:Re: souhlas....m fronta otiskla kravinu..
    ehm tedy, ne že bych Vám do toho chtěl nějak kecat, ale přemýšlel jste o používání taxíku (nebo o polokomerčním půjčování auta od souseda nebo švagra)? bo náklady jen na papírové udržení vozidla a technickou údržbu aby bylo auto fakticky způsobilé k provozu (aby brzdilo, svítilo a startovalo atakdále) Vám dělají cenu kilometru poměrně astronomickou. a to nepočítám cenu parkování a cenu Vašeho času při obstarávání provozuschopnosti.

    samozřejmě si taky můžeme notovat o ideálním světě, kde by žádná technická nebyla a žádné pojištění odpovědnosti nebylo povinné (a žádná soudná pojišťovna by Vám ani pojištění na vrak nesjednala) a v podstatě by se mohlo jezdit na čemkoli - ale to byste se pak nemohl divit kdyby Vám někdo v případě průšvihu třeba sebral a prodal ledvinu.

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 14:46:49     Reagovat
    Autor: Rs. - Rs.
    Titulek:Re: Re: souhlas....m fronta otiskla kravinu..
    ne vždy je možné a vhodné řešit problémy s taxi nebo sousedovým autem. Záložní UPS pod stolem taky využijete jednou za uherák a přesto to považujeme za rozumné.

    i Fako lze komerčně pojistit, jenom cena pojištění se spoluúčastí jaksi je vyšší než zůstatková cena, prostě se to nevyplatí vůči dostupnosti vraků. Tipl bych si, že takovou zrenovovanou historickou Pragovku Vám za kulantní sumu pojistí bez problémů.

     
    Komentář ze dne: 26.05.2012 12:38:31     Reagovat
    Autor: Mem - Mem
    Titulek:Re: Re: Re: souhlas....m fronta otiskla kravinu..
    Asi jsi trochu nepochopil předřečníka. Pokud má být komerční pojištění alternativou k povinnému ručení, tak není argument výše pojistky větší než hodnota auta, když současně můžeš čelit potenciálním škodám v desítkách milionů (od škod na majetku po renty)

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 13:07:01     Reagovat
    Autor: opas - opas
    Titulek:Re: souhlas....m fronta otiskla kravinu..
    eeee jen technická... Opatrnost má s nebouráním jen omezenou souvislost.
    Opatrnou jízdou ovlivníte spíše následky připadné nehody, je rozdíl, když vám před auto vběhne divočák (nebo se stane cokoli jiného) a se vybouráte ve 40kmh and ve 140.

    Na druhou stranu extrémně opatrná jízda 20kmh riziko nehody zvyšuje, protože ostatní se snaží takového dementa za každou cenu předjet.

    Komentář ze dne: 25.05.2012 11:30:23     Reagovat
    Autor: vova - vova
    Titulek:chybka pri scitavani?

    CO: 2200 x 844000 x 16,5 / 1e6 = 30 600 tun oxidu uhelnatého.
    NOX: 2200 x 844000 x 5,06 / 2e6 = 4 700 tun oxidů dusíku
    HC: 2200 x 844000 x 5,06 / 2e6 = 4 700 tun uhlovodíků
    Škodlivin zan EURO0 celkem: 40 000 tun

    Kdybychom uvážili i vozidla s EURO1:
    CO: 2200 x 356000 x 2,72 / 1e6 = 2 130 tun oxidu uhelnatého.
    NOX: 2200 x 356000 x 0,97 / 2e6 = 379 tun oxidů dusíku
    HC: 2200 x 356000 x 5,06 / 2e6 = 379 tun uhlovodíků

    Škodlivin celkem za EURO(0+1): 40 800 tun

    ja len ze mne vychadza 42 888
    ale aj tak je to menej nez 67000:-))

    Komentář ze dne: 25.05.2012 12:16:23     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Dalsi dil
    Tentokrat se rozhodli sirit mezi vohnoutstvem strach z nemeckych ojetin (byt uznavam, ze v rade aspektu je ten popis presny, nicmene asi neni na miste ocekavani, ze za 2700 EUR bude to auto jako nove, s 0 km na tachometru a prodejce ze jim az k tomu uzasnemu autuzapareuro rozvine cerveny koberec):

    auto.idnes.cz/nakup-ojetiny-v-nemecku-a-dovoz-ojeteho-auta-do-ceska- pci-/auto_ojetiny.aspx?c=A120523_150122_auto_ojetiny_fdv.

    Komentář ze dne: 25.05.2012 13:50:03     Reagovat
    Autor: gr - greeny
    Titulek:Spatna auta
    re "Jaká auta budou špatná podle tamních motoristických expertů?"
    Myslim, ze kampan souvisi se zavedenim plakety regulujici vjezd do centra Prahy. Takze spatna jsou vsechna auta, ktera za ni bud budou muset zaplatit hodne, nebo na ni vubec nedosahnou.

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 16:01:20     Reagovat
    Autor: ! - iFos
    Titulek:Re: Spatna auta
    V tom případě by měli mnohem víc brojit spíše proti dieselům, ne? U benzínu na tu jejich pitomou zelenou plaketu nedosáhnou tuším jen ta nejstarší auta bez katalizátoru, ale u dieselů ji dostanou jen ta nejnovější auta ...

    Komentář ze dne: 25.05.2012 13:55:59     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:ot
    Klikl jsem na profil autora z MF a proč nejsem překvapen - zmrdobrýle...Když jsem zaregistroval, že je nosí Kočí, Sobotka nebo Škarka, konečně mi docvaklo spirituální poselství tohoto cultovního modelu - i z hovna učiní "významnou" osobu. Junior bastard by jako označení modelové řady bylo celkem přesné.

     
    Komentář ze dne: 26.05.2012 12:55:20     Reagovat
    Autor: Mem - Mem
    Titulek:Re: ot
    A těmi brýlemi také očividně snaha o profil skončila, jak tam může nechat tolik chyb?

    "Do rubriky Auto přispívá od ledna 2008. Věnuje (*se*) především technickým novinkám. Pro Mobil.cz připravuje články na téma telekomunikací a mobilních zařízení. Má na starostí (*starosti*) především nové technologie a recenze mobilních telefonů, rovněž za ni vystupuje v médiích (*za ni = ten web Mobil.cz? *). Mezi jeho koníčky patří cestování a klasická kinematografie (*opravdu kinematografie, tj. zajímá se o výrobu, filmovou techniku, distribuci filmů?*)

    Komentář ze dne: 26.05.2012 10:31:48     Reagovat
    Autor: JIP - JIP
    Titulek:eko az po zahrati motoru
    Pokud jsem cetl a pochopil spravne, tak kritizovany i tento clanek pocita s tim, ze auto plni emisni normu ihned po (studenem) startu.

    Samozrejme, ze tomu tak neni a lidi, kteri si koupi nove EURO5 na jezdeni 5 a mene km do prace ci obchodu celkovymi emisemi zdaleka nedosahuji ani na tabulkove EURO1.

     
    Komentář ze dne: 26.05.2012 13:08:39     Reagovat
    Autor: Mem - Mem
    Titulek:Re: eko az po zahrati motoru
    To je sice pravda, ale právě proto, že se jedná jen o pár prvních kilometrů, je to v celkovém součtu při pronásobení kilometry skoro zanedbatelné* (že někdo ujede novým autem neekologicky 5 km je v porovnání s 500 km jiného šumák). A to i v případě, že by takových aut bylo ve městech významné množství, což je parametr, který neznáme.

    *Pokud je průměrný nájezd 15 tisíc km a studený motor budeme brát prvních 5 km (u malých benzínů a v letním období výrazně přestřelené) s tím, že se jezdí každý den do práce tam a zpět, tak to stejně vychází jen 5 * 2 * 250 = 2500 km. To je 16,6' procent z celkového průměrného nájezdu.

     
    Komentář ze dne: 26.05.2012 13:14:59     Reagovat
    Autor: Kozousch - Kozousch
    Titulek:Re: eko az po zahrati motoru
    Já to chápu tak, že D-FENSův článek měl primárně poukázat na to, že na LžiDnes lhali už při samotném výpočtu z dostupných tabulkových hodnot.
    Ta vaše úvaha je sice správná, jenže neexistují žádné údaje o tom, kolik procent z celkově najetých kilometrů tvoří jízdy do 5 km se studeným motorem.

    Komentář ze dne: 26.05.2012 14:17:34     Reagovat
    Autor: kalivoda - Neregistrovaný
    Titulek:král šumavy
    dnes se jede král šumavy, mají povoleno?:-)

    Komentář ze dne: 28.05.2012 22:36:31     Reagovat
    Autor: Jarek - Neregistrovaný
    Titulek:Ať mi nikdo neříká
    Ať mi nikdo neříká, že na auto.idnes.cz nepíše články přímo autor!
    Červená auta žerou nejvíc :-)

    auto.idnes.cz/tipy-na-uspornou-jizdu-myslet-na-spotrebu-se-vyplati- uz-pri-nakupu-auta-1o5-/automoto.aspx?c=A120515_154039_automoto_fdv

    Komentář ze dne: 31.05.2012 12:22:03     Reagovat
    Autor: maninblack - maninblack
    Titulek:Další kategorie
    Další kategorie špatných, zlých a fuj aut budou ta s anténou, jak D-FENS píše. A to proto, že anténa zhoršuje aerodynamiku vozu o 64% a tudíž se spálí ročně o 13 bambilionů víc paliva a to je špatné, áno.
    Z tohoto důvodu budou všechna auta s externí anténou platit novou Daň z antény (platí ji naštěstí auta a ne řidiči) a nové vozy s externí anténou se nesmějí prodávat s okamžitou platností.
    Jediné výjimky jsou antény typu "ploutvička", které mají shodou okolností vozy posranců a samozřejmě klasické antény u vozů Škodapeněz.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.