D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    téma * Test: Ford Mondeo 1.8
    Vydáno 12. 03. 2006 (43171 přečtení)

    ... aneb zaplať, nasedni, odjeď a drž zobák!

    Web www.ford.cz říká:

    Model Core s vyšší úrovní stylu, kvality a dílenského zpracování je dokonalou ukázkou nové řady Ford Mondeo. Jeho propracování do posledního detailu na vás zanechá trvalý dojem.

    Fakt? Nebo že by zase marketingový tlachy? Nemělo na konci věty spíše stát "...na vás zanechá trvalé stopy?"

    Ford Mondeo poslední generace s zážehovým motorem 1.8 HE o výkonu 110k ve výbavě Core mi otravovalo život minulé dva týdny. Za tu dobu jsem v něm absolvoval 1.700 km na sedadle řidiče i spolujezdce. Dnes už si mohu oddechnout: ten krám už jsem půjčovně vrátil a no more, Mr. Ford.

    Motor

    Čtyřválcová  1.8 se čtyřmi ventily na válec  je základní zážehovou pohonnou jednotkou vozu Mondeo. Zatímco s Focusem cvičí docela obstojně, 1400kg těžké Mondeo předvádí s týmž motorem jízdní výkony typické pro vozy o třídu nižší. Celkem bych dynamiku jízdy přirovnal k slabší verzi Octavie 1.6 s motorem 74PS. Motor nemá výrazné výkonové maximum, zabírá přibližně ve všech otáčkách stejně, a to tak, že málo. Při jízdě s prázdným autem to ještě jde, pokud ale vnitřní prostor Mondea okupují čtyři osoby středoevropské konstituce, peklo sestoupí na zem. Při předjíždění kamiónu je nutno podřazovat na trojku a pětku v podstatě nemá cenu řadit. Jakékoli vytáčení nad 4.500 rpm je ale také zbytečné, roste jen hluk a spotřeba. Při jízdě na dálnici zrychluje vůz z 150km/h na "nominálně maximálních" 195km/h asi tři minuty. Pokud chcete na dálnici předjíždět v rychlosti 130km/h, což je poměrně častá situace, zjistíte, že na čtyřku to už nejede a na pětku to ještě nejede. Spotřeba v dálničním provozu činí 13l/100km, v silničním pak nějakých 10l/100km a vyhlídky na stlačení spotřeby žravého a dýchavičného agregátu na úroveň obvyklou v civilizovaném světě chápu jako minimální. Pohled na ručičku palivoměru sunoucí se neobyčejně rychle k rudému poli a otráví každého, komu benzín neplatí firma. Kdo je zvyklý, že na jedno tankování ujede asi 600km (jako třeba já), má smůlu.

    Podvozek

    Bude chvíli trvat, než si podvozek Mondea získá řidičovu důvěru. Snaha o vytvoření kombinace maximálního komfortu s maximální stabilitou dala vzniknout bastardovi, který nemá ani jednu z těchto vlastností. Při vyšších rychlostech Mondeo neplave, výhodou je jeho velký rozvor. Podvozek rozhodně převyšuje svými kvalitami impotentní pohonnou jednotku a chyby řidiči odpouští. S autem se i přes rozměry posunovací lokomotivy a obdobnou hmotnost dobře manévruje, na čemž se podílí dobře odladěný posilovač, výborný výhled z vozu a zrcátka, která nejsou jen pro srandu králíkům.

    Brzdy

    Brzdám Mondea jsem se rozhodl věnovat separátní odstavec. To auto brzdí, kdykoli a nekompromisně. Hurá! Tak precizní dávkování brzdného účinku jsem ještě v žádném autě nezažil. Ani ABS není přehnaně agilní, jak bývá zvykem u vozů VW. Zřejmě malé odškodné firmy Ford  za všechna předchozí příkoří.

    Karosérie

    Výrazné plus představuje vnitřní prostor. Auto je na evropské poměry nebývale rozlehlé a navíc je obestavěný prostor efektivně využit. Ford neotravuje žádnými zbytečnými vybouleninami v interiéru, a to ani na palubní desce ani na výplních dveří, které tam u jiných značek instalují teplí designéři, aby se zviditelnili. Při návrhu interiéru zvítězila funkčnost, což je v dnešní době, kdy musí být všechno cool a in, skoro revoluční počin. Pozitivním zjištěním bylo, že z auta je dobře vidět, což je opět příjemná změna oproti interiéru VW, který zaručuje výhled z vozu na úrovni tanku Panzer IV.

    Pokud jde o ergonomii ovládacích prvků, optimismus jde stranou. Za všechno hovoří ovládání stěračů. Ovladač je nutné postrkovat do krajní polohy jako u favorita, pokud do něj jen ťuknete, stěrače se zastaví vám před očima. Regulace intervalu stěračů se realizuje otáčením páčky kolem osy, přičemž minimální intenzita je označena číslem 5 a maximální pak vysoce logicky číslem 1. Na palubní desce se při teplotě okolí menší než 4°C rozsvítí přiblblá kontrolka, která signalizuje, že je venku zima. Indikátor zimy svítí a votravuje pořád, ne že by třeba při neměnné teplotě po pěti minutách zhasnul. Pedál plynu má stejnou silovou charakteristiku při sešlápnutí i uvolnění, takže máte dojem, že šlapete na houbu z molitanu. Nalevo od pedálu spojky je nezvyklá hrana, pokud nosíte teď v zimě nějaké robustnější boty, zarazí se noha o tuto hranu a nevyšlápnete spojku do konce, převodovka pak udělá krásné grrrr. Retro rádio stupně výbavy Core připomene rádia montovaná v sérii do Octavií před osmi lety. Oválné analogové hodiny ve středu palubní desky vypadají jako budík dovezený z východního Německa. Výbava Core také postrádá palubní počítač, takže musíte převzít jeho funkce, například pečlivou kalkulaci dojezdu, abyste se žravým automobilem nedosáhli toho, čemu se v letectví říká bingo. Kufr nelze otevřít zevnitř (nebo jsem aspoň nezjistil, jak), musíte tedy vylézt ven, vzít si s sebou klíče, dálkovým ovládáním otevřít kufr (po druhém zmáčknutí odskočí, ale jen málo) a zasvinit si ruku. Prostě hromada drobných nedomyšleností, které by se snad daly tolerovat u Dacie Logan, ale ne u vozu střední třídy renomované značky.

    Design

    Někomu se Mondeo líbí. Ne ovšem mně. První řada Mondea se vyznačovala osobitými - poněkud americkými - tvary a krásným oblým štíhlým předkem. Od té doby auto tloustne a třetí řada vypadá jako by byla nateklá. Poslední řada je designově pořád lepší než řada druhá (zmizela chromovaná kapří ústa vpředu a karosérii políbil duch new edge), ale celkově to není žádný zázrak. Otok přední kapoty způsobil, že je na ni z kabiny pořád vidět. V někom to možná vyvolá majetnické pocity (podívejte, tohle je všechno MOJE), mně to ale neskutečně sralo.

    Kvality designu, tedy i ty zbylé, které přežily dvojí facelift, degraduje podprůměrné dílenské zpracování. Například spára kolem zadních dveří liftbacku kolísá někde mezi čtyřmi a osmi milimetry. V interiéru na sebe nesedí plastové díly, například černý vnitřní kryt kolem zrcátka nedoléhá na gumy kolem dveří. Mondeo jsme proto interně překřtili na Ford Logan, v narážce na low-cost ručně svařovaný sedan.

    Web

    Proklikat se na technické parametry vůbec není jednduché. Musíte se prodrat hromadou marketingových tlachů, až konečně najdete údaje o výkonu a spotřebě pod položkou "specifikace". Já sice chápu, že pro někoho je spotřeba nebo pohotovostní hmotnost podružná před takovými zásadními technickými vychytávkami, jako třeba  "Nová červená odrazová světla zabudovaná v dolní části zadního nárazníku", ale já k takovým zákazníkům nepatřím a výkon, spotřebu a hmotnost chci vidět jako první. Myslím si všeobecně, že firemní weby automobilek prozrazují o přístupu k zákazníkovi, produktu a myšlení firmy více, než její produkty samotné. A tak třeba u položky "Střešní ližiny (kombi)" můžeme přemýšlet, zda management Fordu.cz vychodil zdárně devítiletou školu a zda "ližiny" nejsou náhodou odvozeny od slova "vylízat". Kdo neví, co jsou to lyžiny, tak jsou to taková ta madla na střeše, která slouží jeden týden v zimě na upevnění rakve a jeden týden v létě na upevnění držáku na kola, po zbylých 50 týdnů způsobují hluk a zvýšenou spotřebu. Autobazarnicky se tomu říká hagusi (viz zde).

    Jak mám například rozumět větě: "Všechny vozy Ford Mondeo jsou vybaveny vyspělým Inteligentním systémem ochrany (IPS) a bezpečnostním brzdovým asistentem (EBA)*. K dalším společným prvkům výbavy patří dvoukapacitní airbag řidiče a spolujezdce, boční airbagy u předních sedadel a sedadlo řidiče s elektricky nastavitelnou výškou. * Výbava na přání u verze Core". Mám trochu nejasno v pojmu "dvoukapacitní airbag", ale od té doby, co mám silanizované prádlo, chápu kdeco. Když ovšem Ford tvrdí, že všechny vozy Ford Mondeo mají bzrdový asistent EBA (dokonce bezpečnostní, možná i s vitakalem), pak předpokládám, že jej mají skutečně všechny.

    Hodnocení webu: Stupeň bastardizace 3.

    Celkově

    Pojem "sexy černé Mondeo v šesti hrncích" patří k největším perlám v pokladnici tohoto webu. Moje plechovka taky byla černá, ale rozhodně ne sexy. Možná to bude tím, že měla jen čtyři hrnky. Sexepílu pobrala jako Marta Gottwaldová a kromě toho to byla docela nákladná milenka. Sice neřvala a taky nekouřila, byla jen mírně vojetá (asi 6tkm na tachometru), ale hodně žrala, vůbec nevzrušovala a tak jsem ji vrátil do oběhu, ať si s ní užívá někdo jiný.

    Mondeo (Hard)Core s motorem 1.8HE rozhodně nestojí za těch necelých 600.000 Kč, které za něj chtějí. Jakékoli o třetinu levnější auto odvede stejnou práci. Nepopírám, že Mondeo s šesti hrnky Duratec nebo dieselem TDCi je o něčem úplně jiném, ale jedna osm nemohu nikomu doporučit. Odhlédnuto od mizerného motoru, je Mondeo po všech stránkách průměrné, ale přesto funkční auto. Jeho tvůrci jakoby se nedovedli rozmyslet, zda vyrábí vůz, který má nenápadně sloužit, nebo penilní protézu kupovanou za firemní peníze frustrovaným managerům ke zvýšení jejich sebevědomí. Nakonec vyrobili to první s některými prvky toho druhého. Auto postrádá jakýkoli zajímavý znak, je nápaduprosté a nevyvolává žádné pocity. Je to typický spotřební automobilový produkt dnešní doby.
     
     


     12.3.2006 D-FENS
     
     


    Související články:
    Zkušenosti: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI (22.11.2015)
    Dvě BMW 135i (22.11.2015)
    Zkušenosti s Volvem C70 2.0T cabrio, r.v. 2000 (17.05.2015)
    BMW 650i (10.05.2015)
    Opel Meriva 2006 – jede, brzdí a svítí (19.04.2015)
    Zkušenosti: Mexický Ital (29.03.2015)
    Zkušenosti: VW New Beetle 1.9 TDI-PD 77 kW (25.01.2015)
    Zkušenost s Octavií II 1,6TDI 77kW (18.01.2015)
    Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po čtyřech letech a 60kkm (13.01.2015)
    Jeden den s Hyundai i30 1,6 automat hatchback (04.01.2015)
    Renault Grand Espace (Pičus Magnus) (20.11.2014)
    Zkušenosti: Seat Ibiza Mk.4 1.4-16V (24.08.2014)
    Zkušenosti: Fiat Dobló 1,3 MultiJet (01.07.2014)
    Zkušenosti: Citroën Saxo 1,5D r.v. 2000 – Rudá střela (25.05.2014)
    Zkušenosti s VW Passat 2.0 TDI 103kW (13.04.2014)
    Octavia 3 – cena za překvapení (16.03.2014)
    Městochod (Škoda Citygo) (16.02.2014)
    Nissan Leaf - stroj času (09.02.2014)
    Zkušenosti: Ford Puma 1.6 (2001) (12.01.2014)
    Hyundai I30 Kombi New Generation (01.01.2014)
    Zkušenosti: Ford Mondeo 2.0 TDCI 85 kW, 2004 (16.11.2013)
    Lesk a bída Octavie 2 - 1.6 TDI (25.08.2013)
    Dvě stě dvacet dva tisíc stříbrných šípů (Citroën C5 HDI) (11.08.2013)
    Jeep Wrangler JK Unlimited (22.07.2013)
    Zkušenosti: Nový sen českých rodin (Octavia III 1.6 TDI CR) (07.07.2013)
    Dvé rodinných citronů (Citroën Jumpy a C8 V6) (14.04.2013)
    Zkušenosti: Clio III 1.2 TCe - Žabožroutí fóbie (07.04.2013)
    Subaru Forester ’98 rok poté (05.04.2013)
    Kredenc 806 (01.04.2013)
    Zkušenosti: BMW 324TD E30 (10.02.2013)
    Mazda 323F BJ 1.5 (2000) (06.02.2013)
    Zkušenosti: Ford Transit 2.5 TD (26.08.2012)
    Žrout (Hyundai Grandeur 3.3i V6) (15.07.2012)
    Test: Subaru Forester ’98 2.0/90kW (imported) (02.04.2012)
    Subaru Outback 3.0R (12.02.2012)
    Zkušenosti:Mazda 323F BG 1.8 16V (mrkačka) (29.01.2012)
    1965 Oldsmobile Jetstar I + video ze Dne mobility (23.01.2012)
    Zkušenosti: Škoda Octavia II 2.0 TDI PD (15.01.2012)
    Chrysler Neon II (18.12.2011)
    Dodge Challenger SXT 2012 (11.12.2011)
    Zkušenosti: Ford Focus ST (27.11.2011)
    Hřmící myš - Mitsubishi Colt VI 1.1 (14.11.2011)
    Mitsubishi Galant 2.5 V6-24 EA5A (06.11.2011)
    Zkušenosti: Malé „zlé“ béemvé 323i (E46) (27.10.2011)
    Zkušenosti: Hyundai i30cw 1,6 CRDi (16.10.2011)
    Když seňora chlastá – Seat Altea XL 1,4 TSI (07.10.2011)
    Recenze Ford Galaxy 2001 2.3 DOHC (22.08.2011)
    Zkušenosti: Honda Civic Aerodeck 1,4iS (07.08.2011)
    Zkušenosti: VW Passat B5.5 TéDéí (17.07.2011)
    Felicia, s vrakem do nového tisíciletí (26.06.2011)
    Pirát Kchar: Mercedes Benz E500 (W211) (05.06.2011)
    Skúsenosti Peugeot 206 1,4 HDI (15.05.2011)
    Zkušenosti: Volkswagen Golf V 1.4 TSI 121HP (08.05.2011)
    Zkušenosti: „Vitamín“ C (Mercedes Benz W202) (01.05.2011)
    Skúsenosť: FIAT Brava SX 1.9JTD (01.05.2011)
    Zkušenosti: Renault Avantime (24.04.2011)
    Zkušenosti: Daewoo Nubira II 1.6 76kW (24.04.2011)
    Test: 1.2TSI + Seat Leon II (10.04.2011)
    Návod na psaní autorecenze aneb Jak psát test (27.03.2011)
    Hyundai Sonata 2,4i Elegance – proč a jak jsem k ní přišel & (06.03.2011)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia, 150.000 km (13.02.2011)
    Dacia Solenza – rumunský omyl nebo tip na výhodný nákup? (30.01.2011)
    Zkušenosti s korejskou raketou Kia Sephia 1,8 (23.01.2011)
    Zkušenosti Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po 4000 (09.01.2011)
    Zkušenosti: Peugeot 407 sw 2.0 HDi 100kw (02.01.2011)
    TEST: Ford Focus ST 225 feat. zkušenosti s prodejcem (12.12.2010)
    Zkušenosti: Seat Arosa 1.0 (21.11.2010)
    Zkušenosti: SAAB 900 NG 2.0 (24.10.2010)
    Test: Peugeot P 206 CC 1,6 – 16V (19.10.2010)
    Nissan Primera P11 GT (17.10.2010)
    Octavia II 1.6 75 kW – zkušenosti po 100.000km (26.09.2010)
    Zkušenosti: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi (30.08.2010)
    Citroen ZX, něco o VOV a AutoESA (11.07.2010)
    Domazdíno (20.06.2010)
    Test: Citroën C2 1.6 VTR (06.06.2010)
    Autíčko s píšťalkou: Golf VI 1.4 TSI (118kW) Hájlájn (23.05.2010)
    Hyundai i30cw - škodná v říši okřídleného šípu? (17.05.2010)
    Test: Da nigga hustokchár (09.05.2010)
    Test: BMW 525i E60 (09.05.2010)
    Trauma za volantem: Škoda Fabia II 1.4 TDi PD (08.05.2010)
    VW Polo 1.4 Tdi – jízdní dojmy (25.04.2010)
    Zkušenosti: Peugeot 106 1.6-16V GTI (14.02.2010)
    Zkušenosti: Harley Davidson Sportster 883 (31.01.2010)
    Zkušenosti: Ford Escort RS2000 (1995) (17.01.2010)
    Subjektivní (tudíž moje) recenze Citroenu C5 2.0i (03.01.2010)
    Octavia - přilejeme oleje do ohně :o) (28.12.2009)
    Skúsenosti: Honda Accord Sport 2.0 (29.11.2009)
    Zkušenosti: BMW 318is (21.11.2009)
    Jaguar X-Type 2.1 V6 SE r.v. 2002 (01.11.2009)
    Zkušenosti: Fiat Brava SX 1.4 a 75tkm (25.10.2009)
    Zkušenosti: Audi TT 1.8T (25.10.2009)
    Test: Seat Leon II 1.4-16V 63kW (18.10.2009)
    Zkušenosti: Honda Civic 1.3 hatchback (11.10.2009)
    Zkušenosti: Peugeot 106 (04.10.2009)
    Zkušenosti: Opel Astra G 2.0 DTI (28.09.2009)
    Lehčí pojednání o nesmrtelné Škodě 1203 (17.08.2009)
    Drákula - Dacia 1310 Break (09.08.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 (02.08.2009)
    The heartbeat of America: Camaro (19.07.2009)
    Nissan Tiida, aneb vůz, který nikdo nechce (06.07.2009)
    Test: VW Golf III 1.4 (31.05.2009)
    Test: Fiat Palio 1.2 (04.05.2009)
    Zkušenosti: Seat Ibiza 2009 (22.03.2009)
    Test: ZuFuss 2.0 BioPower (28.02.2009)
    ŠeSTihvězdičkový výběr (08.02.2009)
    Dlouhodobé zkušenosti s Audi A6 Avant Quattro 2.5TDi (11.01.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 Zetec (04.01.2009)
    Test: Seat Ibiza 1,4 16V @ Tenerife (07.12.2008)
    Test: Citroën Xantia 1,6i (07.12.2008)
    Skúsenosti – OPEL VECTRA 2.5 V6 CDX (02.11.2008)
    Test: Honda Civic 6. generace (14.10.2008)
    Test Mercedes – Benz A 150 (05.10.2008)
    Zkušenosti: Suzuki Ignis 1.3-16V (28.09.2008)
    Test: Hyundai Getz (21.09.2008)
    Zkušenosti: Renault Clio 1.6 16V (RSi) (14.09.2008)
    Test: Audi A3 TDi-PD 77kW (20.07.2008)
    Nová Ibiza - jaká je? (22.06.2008)
    Test: Toyota Avensis 2.0 16V '98 (08.06.2008)
    Test: Toyota RAV4 (27.04.2008)
    Test: Škoda Fabia HTP (13.04.2008)
    Fiat fperle (Bravo II 1.9 JTDM 16v) (06.04.2008)
    Zmrdí test: PRAVDA o štvorvalcovom Chevrolete Spark 1.0 (30.03.2008)
    Zkušenosti: Chevrolet Lacetti 1.4 (24.03.2008)
    Test: Volvo FH13 (16.03.2008)
    Zkušenosti: Toyota Yaris 1.0 (09.03.2008)
    Test: Subaru Outback 01 2.5i AT 115kW LPG (02.03.2008)
    Test: Ford Escort 1,6 16V (98') (24.02.2008)
    Test: Škoda Octavia II Combi 4x4, 2.0 FSI (03.02.2008)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia (30.09.2007)
    Test: Tatra 815 S3 (27.08.2007)
    Test: Citroen XM (11.08.2007)
    Test: Toyota Corolla 1,3 16V STD (22.07.2007)
    Citoren AX 1,4 GTi (01.07.2007)
    Test: AM General 1/4 ton truck tactical M151A2 (10.06.2007)
    Test: Ford Focus II 1.8TDCi po 35 tisících (03.06.2007)
    Test: Ford Focus 1.6-74kW (03.06.2007)
    Test: Fabia 1.9 SDI (28.05.2007)
    Test: Piper L4 (05.05.2007)
    Test: Volvo 850 T5 (01.05.2007)
    Test: Škoda Suberb 1.9TDI (01.05.2007)
    Zkušenosti: Kůň (16.04.2007)
    Zkušenost: Škoda Roomster (01.04.2007)
    Zkušenosti: 605 (17.03.2007)
    Test Mercedes Benz W123/200T (05.02.2007)
    Zkušenosti: Německý drak (Trabant 601) (25.12.2006)
    Zkušenosti: BMW E36 320i (03.12.2006)
    Test: Citroën C1 (26.11.2006)
    Test: Mazda 6 (26.11.2006)
    Test: Fiat Uno (19.11.2006)
    Test: Lincoln Town Car (22.10.2006)
    Test: Škoda Roomster Style 1.4 16V 63kW (08.10.2006)
    Test testu: Škoda Roomster 1.2 HTP (05.10.2006)
    Zkušenost: Ford Focus II 1.4 Zetec (29.09.2006)
    Test: Škoda Forman (16.09.2006)
    Test: Citroen Saxo 1.5D (16.09.2006)
    Test: Honda Civic 8 (16.09.2006)
    Test: VW Lupo 1.7SDi (10.09.2006)
    Test: Ford Mondeo 2.5 V6 Duratec (11.06.2006)
    Test: VW Sharan (11.06.2006)
    Zkušenosti: Peugeot 307 XT 2,0 HDi (04.06.2006)
    Test: Peugeot 405GLD (01.05.2006)
    Test: Ford Mondeo TDCi automat (12.03.2006)
    Test: Peugeot 307 (05.03.2006)
    Test: FV Passat 1,9 tydy (26.02.2006)
    Test: 2x fiesta do města (17.02.2006)
    Test: Drážďanský zázrak (17.02.2006)
    Der Führer: BMW 730d (12.02.2006)
    VAZ 2103 - vôňa kože a benzínu (09.02.2006)
    Test: Fulcrum (30.12.2005)
    Test: Renault Twingo II.... (11.12.2005)
    Test : Audi Coupe GT - NG a KX (04.12.2005)
    Test: MCC Smart CDI (28.11.2005)
    Test: Daewoo Matiz 0.8 (20.11.2005)
    Honda Civic 7... (25.09.2005)
    Test : Citroën C3 1.1i SX (11.09.2005)
    Test: Suzuki Swift 1.3 GL (21.08.2005)
    Test: Octavia? Myslím že spíš ano! (04.07.2005)
    Test: Alfa Romeo 33 16V (19.06.2005)
    Test: BMW 324d po čtyřech letech (12.06.2005)
    Test: Škoda Octavia II 1.9TDI PD (29.05.2005)
    Test: AAA Auto Praha (24.04.2005)
    Test: BMW fünf drei fünf (24.04.2005)
    Test: Schade hundertdreisig GL (31.03.2005)
    Test: Fabia po 25 tisících (20.03.2005)
    Test: Opel Zafira 2.2 Hdi (06.03.2005)
    Test: Renault 25 Baccara (12.02.2005)
    Tatra T613 – svědek geniality a rozvratu (30.01.2005)
    Test: Cordoba po 15.000 km (30.01.2005)
    Test: První seznámení s chevroletem niva (08.08.2004)
    Test: Seat Cordoba II 1.4-16V (20.06.2004)
    Test: VW Golf V 1.4-16V MPi (02.05.2004)
    Test: VW Polo 1.2HTP (14.03.2004)
    Test: Renault Scénic II 1,9DCi (19.10.2003)
    Test: Škoda Octavia 1,9TDi (23.03.2003)
    Test: Škoda Felicia (22.12.2002)
    Test: Škoda Fabia 1.4MPi combi (23.06.2002)

    [Akt. známka: 2,56] 1 2 3 4 5

    ( Celý článek | Autor: D-FENS | Komentářů: 73 | Informační e-mailVytisknout článek )

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.