D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Zmrdí školička s Milanem
    (ze dne 23.06.2007, autor článku: D-FENS)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 23.06.2007 22:54:11     Reagovat
    Autor: EW - Neregistrovaný
    Titulek:Tempo drajsich? neeee....
    Proboha, co nas jeste neceka!
    Vzpominam si, ze tricitka byla zavadena houfne v obytnych ctvrtich v Rakousku nekdy mezi 1992-95 a akci provazely dosti priblble plakaty o bezpecnosti ditek a cyklistu pred zvlcilymi automobilisty. O rok pozdeji tam nadelali "tope" a auta se ctvrti plizila krokem.

    Zajimave je, ze za onech let v Grazu mne neprejeli autem ani jednou, at jiz v obytne zone nebo na normalni ulici, zato pred cyklisty na stezkach vedoucich po chodniku jsem na prechodech uskakovala kolikrat a jednou mne jeden i nabral. Jo, chodec krizici na prechodu stezku to mel tezky...

     
    Komentář ze dne: 24.06.2007 00:32:39     Reagovat
    Autor: SocPredator - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Tempo drajsich? neeee....
    Myslím, že nic hrozného nás nečeká, protože Spejbl a jeho výtvory budou maximálně na úrovni dopravního hřiště pro děti ze ZŠ.

    Po tom "fopá" s mýtným i bodovým systémem má inženýrek už vymalováno.

     
    Komentář ze dne: 24.06.2007 01:26:19     Reagovat
    Autor: Jan Magdón Bezruč - Neregistrovaný
    Titulek:
    Tady mi nějaká vagína blacklistla IPčko. Ještě že existují ty anonymní proxyny který střídám každou minutu... ach jo.

     
    Komentář ze dne: 24.06.2007 01:37:40     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Nebo staci nebejt buran a zadny proxy nepotrebovat. Zamysli se nad tim.

    Komentář ze dne: 23.06.2007 23:15:45     Reagovat
    Autor: trodas - Neregistrovaný
    Titulek:Je neuveritelne, co tomu saskovi projde.
    Uz v zacatku me rozciluje vydavani pouheho odpovidani Simonovskeho na predem zname sebrane otazky za "online rozhovor". Online rozhovor - nebo rozhovor obecne - je kdyz mluvi dva. Simonovsky si vybral na co chce odpovedet a nasledne se na to nejak vyjadril ANIZ by tazatel mohl nejak "kontrolovat" jeho zblepty a podilet se na rozhovoru.

    Cize lekce prvni zni - vydavejte kontrolovany monolog za rozhovor... Des.

    K faktickemu obsahu clanku, odpovedi a reality 411 nema snad cenu nic dale dodavat - je to paskvil, paskvilem zustane a zrejmne se zruseni jen tak nedockame pokud mileho Simonovskeho proste nevyhodime z okna.

    Mame v tom tradici.

    Rika se tomu defenestrace.

     
    Komentář ze dne: 24.06.2007 07:59:20     Reagovat
    Autor: D-FENS - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Je neuveritelne, co tomu saskovi projde.
    Ne, jel podle FIFO. Měl jsem ho pod dohledem :)

    Komentář ze dne: 23.06.2007 23:22:05     Reagovat
    Autor: Lokutus - Neregistrovaný
    Titulek:Bambas na Aktualne.cz
    Možná by tě zajímal podobný rozhovor s Bambasem na Aktualne.cz

    aktualne.centrum.cz/domaci/soudy-a-pravo/clanek.phtml?id=451126

     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 13:12:56     Reagovat
    Autor: dave - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Bambas na Aktualne.cz
    .....nedocetl.....v pulce sem se akorat nasral a došel k závěru že si nebudu ničit psychické zdraví....stejnej arogantní vůl jako Šimpans...

    Komentář ze dne: 23.06.2007 23:41:49     Reagovat
    Autor: Tenzor - Neregistrovaný
    Titulek:Arogance (ne)moci...
    Simonovsky predvedl v rozhovoru peknou davku arogance. Je neuveritelne, jaky trotl vubec mohl zodpovidat za organizaci velkosti a vyznamu ministerstva.

    Problem je, co s tim. Akce typu "pan Kloubouk", "jezdime s otocenymi znackami" pripadne "udelame z dalnic neplacene komunikace" jsou sice hezke, ale ve veci zmeny nesmyslneho zakone to bylo vcelku k trusu.

    Nicmene ani me nenapada nejaky rozumny zpusob, jak to zmenit. Vlastni strana se nechyta. Lobbying (ac delany dobre, pomerne efektivni) stoji dost velky prachy. Mozna by stalo za pokus si domluvit k te veci schuzku s vlastnim poslancem. Pokud se pokryje nejaka rozumna cast poslanecke chamradi, mohlo by to spolu s jinymi druhy low cost lobbyingu pomoci. Nekdo v politickem spektru (s vetsim nez malym mnozstvim moci) se musi najit, kdo si na zmene paskvilu udela jmeno a v ramci pomale plynouciho politickeho bahna si bude chtit vychutna svych 15 minut slavy.

    D-Fens k tematu spracoval nekolik dobrych podkladu, ktere by se po odstraneni ftipkuuu, daly rozume pouzit (napr. srovnani ceskeho bodoveho systemu s nemeckym).

    Najde se v ramci ctenaru d-fense nekdo, kdo ma kontakt k politickym spickam, pripadne stredni garde???

     
    Komentář ze dne: 24.06.2007 21:45:24     Reagovat
    Autor: D-FENS - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Arogance (ne)moci...
    Myslím, že by to mělo jít takto.

    MDČR provede přes léto analýzu výsledků působení silničního zákona za první rok a předhodí to k diskusi "odborné veřejnosti" (CDV, Besip, AMK a ABA, nějaká občanská sdružení, co do toho také strkají prsty).

    Do té doby je nutno vytvořit nebo ovládnout subjekty, které se do této diskuse vloží. Už jsme s tím začali, až čas nazraje, dám vědět.

    S poslanci pracovat nelze. Ty kašpaři totiž většinou vůbec neví, pro co hlasují. Zvedají ruce podle toho, co jim stranický club nakáže, dostanou návrh zákona a důvodovou zprávu, ale úroveň jejich informovanosti je zhruba stejná jako vaše nebo moje.

    Kromě toho bych potřeboval urgentně vědět, co vedlo k zrušení bodového systému v Maďarsku.

     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 00:23:14     Reagovat
    Autor: hoki - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Arogance (ne)moci...
    Mimochodem, zaznamenal jsi tvrzení v MF Dnes, že chyby doktorů ročně zabijou více lidí než silniční nehody? Nevím jestli je to pravda nebo ne (nevím jakou "statistiku" zvolila autorka textu), ale možná by bylo zajímavé zkusit na to jít od lesa - vytvořit něco jako "žebříček" úmrtí a žebříček nákladů na prevenci a to pak porovnat - třeba vyjde to, že se snažíme zmírnit mrtvé na silnicích za příliš velké "výdaje" a v jiné oblasti jsme naprosto laxní a třeba by to mělo lepší poměr výnosy/náklady. Zkrátka nerozporovat tvrdě princip 411, ale jeho načasování. Podle mě nikdo nedovolí zrušení/omezení 411 (když se to vhodně podá, tak je to vlastně "správné" a jen blbec by to chtěl zrušit), ale možná by těžko hledali argumenty na nezpochybnitelnou otázku "proč raději nevyžadujeme/neinvestujeme do řešení toho či onoho, když to může ušetřit xkrát více životů za ykrát méně investic/resp. budou výsledky rychleji a 411 nasadíme hned jak toto dokončíme". Co ty na to?

     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 09:08:01     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Arogance (ne)moci...
    Doprava se týká všech bez rozdílu - a to i těch, kteří nemají auto. Proto není moc (až na GW asi žádné) politicky silnějších a propíranějších témat než právě doprava.


     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 14:45:52     Reagovat
    Autor: Sudetentscheche - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Arogance (ne)moci...
    Ten "žebříček" se mi líbí.
    Viděl jsem něco podobného v Akváriu v Sydney (za čísla neručím):
    - 1300 lidí se za rok zabije v autě
    - 300 se utopí
    ...
    - asi 5 uštknou hadi
    - 2,1 bleskem
    - 1,8 včelí žihadlo
    - 1,7 žralok!

     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 12:27:44     Reagovat
    Autor: Abulafia - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Arogance (ne)moci...
    Naprosto souhlasím, čím dál tím víc docházím k názoru, že poslanci jsou jen tupé stádo, které hlasuje podle toho, co se jim řekne shora, že si mají myslet. Za zákon o dětské pornografii (aneb Jak se komunistům zase povedlo ubrat kousek svobody slova pod rouškou dobrého úmyslu) nebo za naštěstí neprošlý zákon o snížení imunity (Víte jak se dostal Hitler k moci ? ) by rozumný člověk vraždil. Děsí mě, že právě parlament je orgán, kterému je v české ústavě dána díky přímé legitimitě největší síla.

    Komentář ze dne: 24.06.2007 00:22:41     Reagovat
    Autor: Milan - Neregistrovaný
    Titulek:Bambas čili ocas
    Takže soudruzi, represe, represe a pokud to nebude stačit tak jedině represe, to je naše práce.

    "Otázka: Dobrý den, při jednom Kryštofovi jsem byl celkem 6x za cestu z Písku do Českého Krumlova kontrolován Policií. 2x jsem foukal a 5x otevíral kufr. Už jsem byl otrávený a praštil jsem kloboukem o zem. Byl jsem hodně důrazně upozorněn, že tak se s Policií nejedná. Otázka: nešlo by toto nějak řešit?

    Zdeněk Bambas: Ano, šlo. Stačí, když se budete chovat přiměřeně situaci a uvědomíte si, že policisté se starají i o to, abyste se večer vrátil živý domů."




     
    Komentář ze dne: 24.06.2007 01:50:13     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Bambas čili ocas
    Tak to je fakt ficak. Neoduvodnena nesmyslna buzerace spocivajici v bezduvodnem zastavovani a prudeni ridicu... Zatim se mi to nestalo a mam velky strach z nasledku nevyhnutelneho bouchnuti sazi z me strany, ktere by asi neskoncilo jen valejicim se kloboukem na zemi.

    Tohle je taky hlina:

    Otázka: Dobrý den, nedávno jsem opět sledoval statistiky úmrtí na dálnicích v Německu (neomezená rychlost) a v ČR (striktní omezení rychlosti a jeden z nejvážnějších přestupků). Jak je možné, že v Německu je polovina mrtvých? Nemáte pocit, že je u nás chyba jinde?

    Zdeněk Bambas: V Německu je zcela jiná komunikační síť a žijí tam zcela jinak disciplinovaní lidé. Rozhodně se tam máme co učit.


    V Nemecku je uplne stejna komunikacni sit, jen jsou hustejsi dalnice, ktere ale nejsou ani zdaleka vsude lepsi, nez nase. Prumer je uplne srovnatelny a pro nejaky limit u nas neexistuje jediny duvod.
    Kecy o jine discipline jsou dalsi zmrditlach, lidi jsou jen nuceni trochu pri jizde uvazovat a neblokovat cestu rychlejsim, ale samozrejme se to vohnoutskym prasatum nelibi a snazi se nejaky limit zavest. Kdyz uz to neprojde pres totalne nesmyslny argument o bezpecnosti, zkouseji to pres ekologii.

    A hlavne, mily Bambasi, v Nemecku neexistuje, aby nejaka odula svine v uniforme bezduvodne buzerovala ridice, kteri se provinili jen tim, ze jeli kolem jejiho buzerplacu. Takze jdi se svejma Krysotama i debilnima radobyargumentama do prdele.

     
    Komentář ze dne: 24.06.2007 02:08:26     Reagovat
    Autor: EW - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Bambas čili ocas
    V Nemecku ne tak docela neomezena. Maji tam ty promenlive znacky, na nichz vetsinou sviti nejaka ta stotricitka a jinak to snizuji podle dopravni situace nebo pocasi. Neomezeno byva tak v noci za pekneho pocasi.

     
    Komentář ze dne: 24.06.2007 21:10:14     Reagovat
    Autor: nedory - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Bambas čili ocas
    v německu přibývá hodně omezení 120km/hod a 130km/hod. Mám pocit, že jich rok od roku víc. (alespoň na trase Rozvadov-Stuttgart)

     
    Komentář ze dne: 24.06.2007 22:10:21     Reagovat
    Autor: karel - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Bambas čili ocas
    souhlasím s tebou, jezdím po této trase už 5 rokem, ale ta omezená rychlost většinou končí po 19 hodině - kromě úseku před dálniční křižovatkou weinsberg

     
    Komentář ze dne: 24.06.2007 23:41:35     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Bambas čili ocas
    Jo, za poslednich 10 let se dostali pod 50%. To znamena, neomezena rychlost je na min nez polovine delky dalnicni site.

    pro EW: tech useku rizenych dynamicky, udajne v zavislosti na hustote dopravy a pocasi, je nastesti jen par kilometru. je to totiz drahe a krome opravdu extremnich situaci uplne k nicemu.

     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 13:18:56     Reagovat
    Autor: EW - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Bambas čili ocas
    Ze by? Ja znam A6 a tam jich zas tak malo neni.

     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 17:55:36     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bambas čili ocas
    Checht. No zrovna na cele A6 je tim vybavenejch jen par kilometru kolem Norimberku. A na nekterych rampach je permanentni 120, aby mel nekdo klid a mir v dusi, ze nepripustil zadne nepravosti. Druha rampa ve smeru od Plzne foti, ale pokud nemas nemeckou SPZ, nemas se zatim ceho bat.

     
    Komentář ze dne: 27.06.2007 11:08:33     Reagovat
    Autor: King - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bambas čili ocas
    2 Mike: A sakra! :) To jsem netušil, ale předpokládám, že stejně maj ty kamery nastavený na limit +10km/h, protože reálných 120 tam jedou jenom LKW :)

     
    Komentář ze dne: 27.06.2007 14:55:43     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bambas čili ocas
    Ten limit je asi 10%, protoze tam vetsinou projizdim s nastavenym tempomatem na tachometrovych 140 = priblizne 135. A taky to nefoti porad, ale spolehat se na to neda. Jinak mam v navigaci databazi pevnych radaru, takze mi to v prestihu pipa, kdyz se k nejakemu tomu fotaku blizim. V tom useku s dynamickym limitem to pipa i ve smeru na Plzen na prvnich trech rampach, ale blejsknout jsem tam nevidel nikdy nic.

     
    Komentář ze dne: 24.06.2007 21:31:52     Reagovat
    Autor: dvd - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Bambas čili ocas
    K tomu Nemecku bych podotknul, ze dalnice jsou vesmes co do povrchu lepsi coz se ale neda vzdy rici o trasovani. Vsak treba takovou A8 otviral jeste jisty rodak z Braunau. Omezeni rychlosti na dalnicich jsou i pevnymi znackami, coz dobre zna kazdy Mnichovak. A nemecka disciplina se projevuje tim, ze se tyto rychlosti mirne prekracuji, takze misto 100 se jede tak 120 (ale ne vice), misto 120 to nekdo kali i 140 ale 130 je castejsi, pokud to nekdo prestahne o 40 ci vice, tak to nebude Nemec. Na druhe strane predjizdi-li nekdo ve 160 pravy pruh jedouci 120, tak se mu nekdo, majici chut jet 190 urcite nebude lepit na zadek. Nejakou akci jako Krystof jsem zazil v davnem mladi, ale predstava, ze Verkehrspolizei neumi buzerovat je nekonecne naivni. Jinak se mi jezdeni v Nemecku jevi nekonecne pohodovejsi nez v Cesku, on si v Nemecku proste (skoro) nikdo nezvysuje svoje ego predvadenim svych ridicskych "kvalit". -- Co mne po tech letech stale vadi jsou cykliste (v Mnichove se mnohdy chovaji jako by meli absolutni prednost) a otaceni na rizene krizovatce

     
    Komentář ze dne: 24.06.2007 22:09:51     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Bambas čili ocas
    Nebo takova A7 mezi Schweinfurtem a Gottingenem, to je taky zazitek, ostatne i A3 z Frankfurtu do Kolnu nic je, co se trasovani tyce, katastrofa, proti niz vede D1 po rovine.

     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 12:41:28     Reagovat
    Autor: klokanstyci - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Bambas čili ocas
    Z Frankfurtu do Kolnu se jezdi vlakem. 200 prumer, max.300. Za hodinku jses tam. Kdyz koukas na sousedni dalnici, tak mas pocit, ze je jednosmerna. ;-)

    Komentář ze dne: 24.06.2007 05:33:36     Reagovat
    Autor: PM - Neregistrovaný
    Titulek:Vinostezka
    Clanek dobry, jen jedna vec mi tam nesedi. D-fensi, uz po nekolikate zde ctu o cyklostezce, ktera vede okolo sklipku a hospod, proste vytvorena k tomu, aby se cykliste mohli pri jizde ozrat. patrne jste jeste neslysel o akci tour de kras (cyklisticky zavod, kde soutezici jedou predem domluvenou trasu a v kazde hospode - je jich okolo triceti - si musi dat jedno pivo. Trva to dva az tri dny. Vyhrava, kdo dojede.) Krutika tour de kras by byla opravnena, jezdi se po silnicich (i kdyz v oznacenych skupinych a tam, kde je opravdu minimalni provoz - jedno auto za ctvrt hodiny) Ale jste si jisty, ze pro cyklostezky plati stejne predpisy, jako pro normalni silnice? Kdyz budu orzaly traktorem orat pole, taky mi nemuzou sebrat body, ne?

     
    Komentář ze dne: 24.06.2007 21:18:05     Reagovat
    Autor: serurg - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Vinostezka
    ne, body ti neseberou -- ale bezpecaci prace se na to asinebudou koukat moc mile. takze trest prijde,jen z jine strany.

     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 06:15:24     Reagovat
    Autor: PM - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Vinostezka
    Uznavam, to nebyl nejlepsi priklad. Dobre, tedy po svem vlastnim poli na motokare.

     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 09:01:19     Reagovat
    Autor: Kertag - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Vinostezka
    Co se týká alkoholu, není rozdíl mezi silnicí a cyklostezkou, je to ve 411 dokonce výslovně uvedeno. Navíc neznám cyklostezku, která by alespoň částí nešla po veřejné komunikaci nebo ji aspoň nekřížila.

     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 09:08:17     Reagovat
    Autor: PM - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Vinostezka
    Jestli to je pravda, tak to je jina. Ale tech cylkostezek par je, pokud krizi pozemni komunikaci, vetsinou je oznacena znackou "Konec stezky pro cyklisty" a pak zase znackou "stezka pro cyklisty"

     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 09:38:34     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Vinostezka
    To jsou jen tlachy. Vinných stezek, kde jsou jako zpestření ofiko nabízeny i návštěvy sklípků je na jižní Moravě už více než 1200km!!! Chceš tvrdit, že je to 1200km oddělených od světa okolo? Že to není obyčejná cyklostezka nebo turistická trasa po které se budou motat cyklouši nadraní jak motyka? To, že je někde modrej plech a někde zase ne je jen papírová, ouřednická teorie/iluze, která neřeší praktickou otázku následků propagace takové turistiky ve formě úrazů nebo autonehod.

     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 10:18:32     Reagovat
    Autor: Smidra - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    Myslim, ze to neni problem cislo 1 v doprave u nas. A krome toho, mistni jsou na ozralce na kolech uz davno zvykly a pocitaji s nima.. Horsi jsou typci z velkych vesnic, jako je Praha, kteri si na polnich cestach jezdi zaradit na ctyrkolkach nebo na motorkach.

     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 11:11:57     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    Jednak je to OT a druhak mluvíš o koze zatímco já o voze.
    Proč pleteš enduraře a čtyřkolkáře do věci legalizace provozu podnapilých cyklistů po veřejných komunikacích spolu s neožralými..a to bez jakékoliv kontroly?
    Co má co dělat mizerná skutečnost, že místní fízlové a obyvatelé jsou na ožralce zvyklí s tím, že zákon zakazuje pohyb v provozu s alkoholem v krvi - a to v jakémkoliv množství?

    Vohnoutovina na vohnoutovinu navíc ještě říznutá špetkou závisti, nepřejícnosti dokonce snad s výhledem na prasečí radost až policie uspořádá na divoké enduristy polní tažení.

     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 14:11:46     Reagovat
    Autor: Smidra - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    Driv nez nejake policejni tazeni na enduristy uvidim enduristu namotaneho na traktor. Ale radost z toho mit nebudu, nesmis soudit vsechny podle sebe. Taky neni co zavidet, takovy enduro nebo ctyrkolka dneska stoji pakatel, jestli myslis ze jo, tvuj problem. Ja myslel, ze se resila bezpecnost provozu na vinnych stezkach, ale koukam tobe hlavne lezi v zaludku, ze by si nekdo mohl beztrestne dat poharek vina, ze?

     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 14:22:19     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    Nesoudím podle sebe, ale když jsi na téma chlast na cyklostezkách začal mumlat cosi o enduristech a bezpečnosti, tak se nediv.

    Těžko soudit, jestli endurista přehlídne traktor, když nepřehlídne kámen v trávě...ale budiž, jistě jsi někdy krajinou na enduru projížděl a máš to zmáklý. Já to sice dal jen tak asi 20x, ale to nic není.
    Stejně jako jsou auta a "auta", tak jsou "endura" a endura. Pakatel je pro každého něco jiného, no koupit KTM LC4 za 200 000,- bez DPH jen tak na rozflákání v lese není moc levná sranda ani pro toho, kdo ty peníze má. Se 4 kolkama je to podobný. Ovšem kdo považuje za plnohodnotné zboží napodobeniny z Činy, ten má najednou argument navíc.

    Ano, řešila se bezpečnost na cyklostezkách, které často vedou i po pozemních komunikacích (to jsou ty žluté tabulky u silnice, kde je kolo, kilometry a cíl kam to vede - třeba v Brně - Komárově lze nalézt cedulku s údajem "330km, Krakow"). A protože se po silnici nesmí jezdit vožralej ba ani po jednom pivě, kterým zaliješ oběd pak ano - vadí mi, že si někdo dá s veřejnou podporou skleničku vína a pak vyrazí do provozu.

     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 14:38:39     Reagovat
    Autor: Smidra - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    Ja po vinarskych stezkach moc na kole nejezdim, spis po lesnich a obcas si po ceste dam pivo a sere mne ta buzerace. Az uvidim benga, jak mne chteji stopnout, tak to otacim do lesa a ujizdim, seru na ne. Kdyz nedelaji rozumnejsi veci, tak na mne se hojit nebudou. Mimochodem na cinsky smejd bych nevlezl ani za zlaty prase, at uz je to motorka, auto neb kolo, s tim mas recht.

     
    Komentář ze dne: 26.06.2007 08:53:05     Reagovat
    Autor: Andrej - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    No, jsme na tom podobne, akorat si v lese nedovolim dat ani jedno male. Uz jsem se parkrat kutalel i s motkou z kopce dolu, a...proste nevim, prijde mi ze i jedno male je na hovno...

     
    Komentář ze dne: 26.06.2007 08:50:50     Reagovat
    Autor: Andrej - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    To je teda zvlastni... proc jsou horsi ? nebo, proc jsou spatni ? ohrozil te nekdy nekdo ?

     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 11:43:05     Reagovat
    Autor: PM - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    TOLIK??? Kurva. No, jak se hodnoti takovy uraz, kdy ozraly cyklista vletel pod kola nekomu jinemu? Kazdopadne neschvaluju system, ale jen me zajimalo, zda d-fens kritizuje pravem. jak vidim, tak ano.

     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 12:03:11     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    Dívej se a plač: www.stezky.cz/

     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 13:08:06     Reagovat
    Autor: KITI - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    Díky za tip i pro nás ostatní a za svou osobu musím přilepit osobní OT:
    1) "André" nepiji
    2) "Krajem, kudy prošel Pán Bůh", jet nemusím, bála bych se nějakého častého klekání a vstávání (a s PŘILBOU by to vypadalo fakt divně)
    3) "Víno v oranžovém" mě téměř vyděsilo (asi nějaká volební asociace)
    4) "Beseda u cimbálu" téměř navazuje na bod 3), tož to si rači zahúkám doma ve sklepě
    5) Jedině snad do Kobylí na Tramín, pochybuji ale, že kolařům nalijí něco skutečně kvalitního, všichni známe starý (možná) fór, kdy je podáváno víno v různé kvalitě s ohledem na místo, odkud návštěvníci přijeli, takže si umím představit ušlapaného cyklistu (už ta představa, jak se naliju a vylezu ze sklípku na kolo, to mi hlava nebere), který obdrží jakési doslazené slivky (od slova slévat), brrr...
    Je vidět, že jsem trochu mimoň, tuhle turistiku vážně nechápu, ale ihned mám spoustu ironických nápadů na podobné podnikání, jež si momentálně nechám pro sebe, aby mi to nějaký filuta nevyfoukl, tak snad jen takové malé: putování po staročeských dřevěných záchůdcích nazvané "Krajem dřevěných srdcí" (v ceně je dávka projímadla zdarma)...

     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 15:22:50     Reagovat
    Autor: Smidra - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    Andre je skvele vino, nevis oc prichazis. ;-)To ze se nabizi nejake slivky je pitomost, tradujici se od dob socialismu, vetsina vinaru je rada, kdyz proda kvalitni vino.

     
    Komentář ze dne: 26.06.2007 14:45:31     Reagovat
    Autor: JP - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    Tak, a teď tu o Karkulce, prosím ...

     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 12:42:48     Reagovat
    Autor: Abulafia - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    Např. v takovém Lednickovaltickém areálu (jestli už v něm zase nezakázali vstup cyklsitům) je několik kilometrů stezek pro pěší a cyklostezek, které nevedou po komunikaci, ani ji nekříží. 1200 km to ale není ani zdaleka a nechat se při chůzi pěšky nabrat od ožralého cyklisty, taky moc příjemné nebude.

    Chtěl bych se dát ještě jeden postřeh, kterého jsem si všimla na cyklostezkách v Rakousku. Udivilo mě tam, jak jsou řidiči aut ohleduplní k cyklistům a jaký jsou tam cyklisti "prasata". Když jedeš na kole po komunikaci, auto tě opatrně objede ve velké vzdálenosti, stává se také často, že auto na křižovatce zastáví a nechá cyklisty projet.
    Naopak cyklisti jsou tam neskuteční. Pětičlenná rodinka s dětmi a babičkou si vyjede po cyklostezce na výlet, najednou uvidí něco zajímavého, sleze z kol a nechá je stát za zatáčkou uprostřed cykloztekzy rozestavěné tak, že do nich nejde nevletět. Taky se naprosto neobtěžují ukazovat, když mění směr.
    Podle mě to částečně souvisí s eko-propagandou, která jede v Rakousku na plné obrátky. Zatímco ti, co jezdí v autech, jsou ti "zlí", co ničí prostředí jedy a ještě jedovatějším CO2, cyklisti jsou přece ti "ekologičtí".... a tudíž lepší lidi a rasa nadřazená.

     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 12:49:04     Reagovat
    Autor: klokanstyci - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    Cyklista je oproti autu slabsi. Cim se lisi civilizace od dzungle? V dzungli plati zakon silnejsiho, zatimco v civilizaci jsou slabsi chraneni. Zatimco v Cechach si skoro kazdy za volantem bez skrupuli ohrozi cyklistu ci chodce, v Rakousku se je snazi chranit. Holt mame v Cechach dzungli, zatimco v Rakousku civilizaci.

    A ono to, ze pokud misto autem jedu do prace na kole, tak jsem ohleduplnejsi vuci zivotnimu prostredi, neni vymysl ekoteroristu.

     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 13:04:12     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    Kez bychom v Cechach meli skutecnou dzungli, to by aspon bylo jasne, jak to funguje. Tady mame mix, ktery funguje nahodne tak, jak ho zrovna napadne.

     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 13:07:22     Reagovat
    Autor: oficiální pařmen - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    (Původní text)
    Text tohoto komentáře byl přesunut do chlívku, jelikož argumenty ad hominem do této diskuse nepatří. (R)

     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 13:07:37     Reagovat
    Autor: klokanstyci - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    S timto nazorem souhlasim, ale radsi bych tu civilizaci, nez dzungli, mohu-li si vybrat,

     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 14:30:27     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    Samozřejmě, pyčo...cyvylyzácja, more.

    Předpokládám, že cikánům říkáš Romové, musulmani ti nevadí do té míry, že bys klidne povolil jeden muslimskej svátek v kalendáři, dvojjazyčnou výuku na školách a v místech vyšší koncentrace i arabštinu/cikánštinu jako úřední jazyk. Dále by taky bylo fajn vyjmout v arabských komunitách žijící obyvatele z práva platného pro silnější (tedy zlou) většinu a mělo by jim být umožněno žít podle svého zvykového práva - tedy kamenování, vraždy kvůli cti rodiny, nucené sňatky a z nich plynoucí doživotní domácí vězení...ach, jak jsi jen civilizovaný člověk. Blednu závistí a trpce proklínám Všemohoucího, že toho nejsem schopen. Budu tedy činit pokání a bičovat svůj hřbet dokud neucítím, že ďábel slábne.

    Lidi jako ty pod vlajkou pseudohumanismu zničej Evropu a jeji zřízení v té podobě, jaká byla tisíce let nazad. Gratuluji! Jsi Euroklonem zítřka! Hlavně buď cyvylyzovány, gadžo...

     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 13:53:29     Reagovat
    Autor: King - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    2 klokanstyci: Nevím, jak je to v Rakousku, ale doufám, že tam nemaj tolik bezmozků pohybujících se na kole či "pěškobusem", jako je to u nás. Zrovna včera jsem si klad otázku, kde bere ten pablb na kole, co přejel bez brždění a rozhlížení silnici po přechodu pro chodce, tu jistotu, že ho těch pár bílejch čar na silnici a Šimonovskej ochrání před čmucháním kytiček ze spodu.
    Pod dojmem tohoto zážitku jsem pak uspořádal tématickou rodinnou vycházku se zaměřením na přecházení silnice, kde jsme s klukama opět trénovali chování se na přechodu. Hlavní myšlenkou bylo vštípit jim, že přechod pro chodce jsou jenom proužky na silnici a že kdo se bude na a před přechodem chovat jako bezmozek, skončí pár stop pod úrovní terénu bez ohladu na fakt, že měl přednost, tečka. Správně překonaný přechod ohodnocen pochvalou, hrubé chyby odměněny způsobem, za který bych šel v Jůesej asi bručet :)
    HonzaZZR by nad tímto způsobem výchovy podkurevčat jistě zajásal :)

     
    Komentář ze dne: 26.06.2007 08:09:28     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    Jásám...8o)
    No o těch podkurevčartech jsi to řekl sám. Já už dřív jasně napsal, které děti označuju za podkurevčata...a ty Tvoje by se na tenhle titul asi nenominovaly, protože se o ně staráš.

     
    Komentář ze dne: 26.06.2007 09:43:59     Reagovat
    Autor: King - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    ;-) ...náhodou jsem celou kauzu "podkukevčat" sledoval a doufám, že i pochopil :)

     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 14:12:40     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    Automobilista bez skrupulí ohrozí cyklistu...ó hrůzo!
    Jak si to můžou zlí "čmoudi" dovolit, když cyklista jede hezky na červenou do frekventované křižovatky nebo když v ranní špičce jede 1m od krajnice v protvozu, který znemožňuje jeho předjetí a zdržuje tak 30 lidí.

    Čim se ale liší "civilizovanost" od "slabosti" a je-li "civilizovanost" dobře rozlišitelná od "blbosti" to mi prozraď pane Nikým-nezvaný-kazateli.
    Když jedu do práce na kole, pak tam přijedu zpocenej jako prase, takže se musím převlíct a osprchovat, abych vypadal jako člověk. Sprchu musí někdo postavit/vyrobit a o to bude větší barák, něco mi musí ohřát vodu, vyprat hadry a v neposlední řadě je nutno připočítat vyšší spotřebu PHM u těch, kteří jedou autem třeba ze zdravotních důvodů. Tedy kolo není žádná výhra. Ale pokud někdo dělá u krav kydače hnoje, pak může jezdit do práce na kole a nemusí nic řešit. V tom mají ekofašisti pravdu - a zároveň to ukazuje na to v jakém levelu uvažují.

     
    Komentář ze dne: 26.06.2007 07:52:05     Reagovat
    Autor: Abulafia - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    To je zajímavé a mně přišlo, že si v Rakousku dovolují ti slabší víc, než ti silnější. :) Tomuhle říkáš taky civilizace ?
    Ochrana slabších a respektování jejich práv je kapku něco jiného, než když ti slabší dělají borde, ne ? ;)

     
    Komentář ze dne: 26.06.2007 07:54:50     Reagovat
    Autor: klokanstyci - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    Nesouhlasim s tim, slusnost by mela byt oboustranna, ale porad je to pro me prijatelnejsi stav, nez naopak.

     
    Komentář ze dne: 26.06.2007 08:03:12     Reagovat
    Autor: PM - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    Co se nekterym lidem odehrava v hlave, to me nikdy neprestane udivovat. v cem je nespravedlnost od Franty lepsi (prijatelnejsi), nez od Pepy?

     
    Komentář ze dne: 26.06.2007 08:43:01     Reagovat
    Autor: klokanstyci - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    Pokud Franta sedi na kole a Pepa v aute, tak mi min vadi, kdyz pojede na cervenou Franta, nez Pepa. Franta zabije sebe, Pepa me. Rypalove necht vynechaji malo pravdepodobne pripadym, jako ze cyklista proletne celnim sklem a zabije ridice svoji siskou a podobne extremy, ke kterym dochazi maximalne trikrat za deset let.

     
    Komentář ze dne: 26.06.2007 10:21:50     Reagovat
    Autor: Abulafia - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    Jenomže tady jde zase o princip. Je mi jedno, kdo dělá bordel, jestli je to ten slabší nebo silnější, ale oba dva by za to měli dostat stejný trest. Dávat slabším za stejné prohřešky menší tresty, protože jsou slabší vede k pozitivní diskriminaci. Bohužel je jí v naší společnosti plno.
    Pokud budeš mít talentované dítě, zkus zajít na sociálku, že chceš prachy na to, aby jsi ho mohl vyslat do zahraničí na elitní školu. A přitom je tu velká pravděpodobnost, že je to člověk, který to za pár let vrátí společnosti na daních. Pěkně se ti tam vysmějou. Ale cikáni dostávají příspěvky na výchovu. Není to tak trochu smutné ?
    Tvoje argumentace, že je lepší, když dělají bordel na silnici cyklisti, protože jsou slabší, než automobilisti, je postavená na hlavu. Navíc špatný cyklista může ohrozit chodce a jiné cyklisty. Jeden vůl mi tak málem vážně zranil tátu, který jel taky na kole. Nebýt můj tatínek jeden z těch, co mají najeto opravdu hodně kilometrů, tak skončil v nemocnici.
    Navíc pokud cyklista pojede jak prase, může způsobit třeba srážku několika aut, které se mu budou snažit vyhnout.

     
    Komentář ze dne: 03.07.2007 11:07:17     Reagovat
    Autor: MikeS - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    Je zvlastni jak si lide, jako vy predstavuji demokracii. To zvlastni vnimani sveta. Ze svet je sice barevny, ale protoze nekterych barvicek je min tak je budeme vice prosazovat. Takze kdyz je zrovna ruzovy malo, pretreme treba vsechny zamky na ruzovo, protoze chudinka ruzova je diskriminovana, ze zrovna neni na pamatkach v mode. A pak tomu dame korunu a prohlasime, ze cyklista jedouci na cervenou je neco jinyho nez ridic jedouci na cervenou. Jenze my se nebavime o nasledcich, bavime se o pocatecnich podminkach cinu. Pokud to udela ridic auta je to stejny prestupek (tedy stejna pocatecni podminka) jako kdyz to udela cyklista. Ze dusledek je v pripade cyklisty tragictejsi je jasne dano proc. Kdyz sedam na kolo a jedu do provozu riskuju nesrovnatelne vic ale to neznamena ze pro me plati jiny pravidla a jiny metr pri posuzovani, coz vy sam byste preferoval. Krome toho takovy ruzove natreny Konopiste by bylo plivnuti na nasi historii. Uplne stejne ohybanim zakonu a prava ted Evropa a potazmo i my plivem sami po sobe.

     
    Komentář ze dne: 03.07.2007 11:20:26     Reagovat
    Autor: podotek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    Pri trestani se samozrejme prihlizi k nebezpecnosti cinu a pripadne skode. Pripada vam to jako spatny princip? Nebo v tom taky hledate "pozitivni diskriminaci"? Smirte se s tim, ze vetsi flastr dostane ozralej ridic cisterny s benzinem, co se mota na dalnici, nez nalitej duchodce na vinny stezce. A ted pozor, slozita vec: Vubec to neimplikuje, ze by jednani toho druheho bylo chvalyhodne, nekdo ho omlouval nebo nedejbuh prosazoval. Jak jste k takovemu myslenkovemu veletoci prisel?

     
    Komentář ze dne: 26.06.2007 08:18:02     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    Aha...nevadí ti teda pozitivní diskriminace? Proč teda máme zákony, které ošetřují chování "těch slabších", když si vlastně mohou dělat co chtějí?

    Euro mindfucking koukám řádí jako černá ruka a dokonce i zde se objevují případy, které si takovou sračku přilepí flusem na čelo a tvářej se, jak jsou děsně spravedliví a mají lidský přístup. Doufám za tebe, že tvé vystřízlivění nebude moc bolestné a odbude se přinejhorším jen podmínkou. Do té doby přeju příjemné snění, submisive.

     
    Komentář ze dne: 26.06.2007 08:39:37     Reagovat
    Autor: klokanstyci - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    Vadi mi pozitivni diskriminace. A vadi mi, ze me nekdo na silnici neustale ohrozuje na zivote. A to cyklisti nebo choci nejsou. Takze tak.

     
    Komentář ze dne: 26.06.2007 14:49:54     Reagovat
    Autor: N/A - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    v mistni "diskusi" plati jiz davno znama pravda:
    nejvic je slyset ten nejhlasitejsi. coz ale neimplikuje pravdivost jeho tvrzeni.

    vsimnete si, ze zcela v duchu clanku nahrazuje argumenty osobnimi vypady a vymysly. zajimavy exemplar. ;-)

    btw. ve kterych koncinach mate tak ohleduplne ridice, cyklisty a chodce? tady u nas cyklisti dekuji, kdyz chodec na cyklostezce udela trosku mista, chodci dekuji, kdyz cyklista zastavi a necha je projit s jejich ctyrnohym pritelem, atd. jen s temi ridici je trosku potiz...

     
    Komentář ze dne: 26.06.2007 14:53:00     Reagovat
    Autor: P.K. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    "Prázdný sudy nejvíc duněj".

     
    Komentář ze dne: 25.06.2007 13:16:16     Reagovat
    Autor: EW - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    Presne tak - uz jsem to tu asi zminovala, ale ve mestech rakousky cyklista na chodce kasle - prejit ulici mezi auty bylo v pohode, ale krizit jako chodec cyklostezku vedenou na chodniku bylo vo hubu!

     
    Komentář ze dne: 26.06.2007 08:54:25     Reagovat
    Autor: klokanstyci - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    Stejne jako ti tady kazdy vysvetli, ze chodec nema na zebre prednost, tak by ti zrejme kazdy Rakusak rad vysvetlil, ze se mas rozhlednout, nez vstoupis kolu do cesty. Nevim jak v Rakousku, ale v Nemecku plati, ze cervena cast chodniku je cyklistu, seda chodcu. Nez si na to nasinec zvykne, miva problemy...

     
    Komentář ze dne: 26.06.2007 10:26:18     Reagovat
    Autor: Abulafia - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vinostezka
    Víš co kuře, běž si projet Donauer Radweg (z Pasova do Vídně) a pak se přijď o něčem bavit. Cyklostezka oddělená od chodníku je tam opravdu jen na velice málo místech. A jeď opatrně, protože až ti zase nějaká rakouská rodinka sleze z kola a nechá je nastrkaný přes celou cestu hned za zatáčkou, tak budeš mít co dělat, aby jsi to prokličkoval, protože ti garantuju, že pokud nepojedeš 5km/hod, tak to prostě neubrzdíš. ;)

    Komentář ze dne: 24.06.2007 21:14:46     Reagovat
    Autor: Stunty - Neregistrovaný
    Titulek:
    Na Novinkách se po dlouhé řadě statí vychvalujících bodový systém objevil jeden realistický článek http://www.novinky.cz/auto/bazar/otazky-ctenaru--bodovy-system_117565_qr13s.html

    Komentář ze dne: 25.06.2007 10:54:35     Reagovat
    Autor: trolla - Neregistrovaný
    Titulek:Moderátor rozhovoru v rozhlase
    by měl v prvé řadě mít o diskutovaném tématu natolik přehled, aby lži a mlžení odpovídajícího nejen odhalil, ale také uvedl na pravou míru (tj. sdělili posluchačům skutečnost), zejména pak ale také takového ulhaného odpovídajícího nemilosrdně znemožnil. Že toho evidentně většina moderátorů není schopna je bohužel jiná věc.

    Komentář ze dne: 25.06.2007 12:29:19     Reagovat
    Autor: Jára - Neregistrovaný
    Titulek:411
    Od ledna do května přitom podle aktuálních policejních dat zahynulo při dopravních nehodách 379 lidí, což je o 35 víc než ve stejném obodbí vloni.

    Co se týče statistiky to je jen otázkou času kdy celý bodovací systém prokáže ,že jde jen o buzeraci a jistou kontrolu nad obyvatelstvem ( možná ,že by bodový systém v jiné podobě fungoval po nasázení policie z jiných států kde korupce není tak prorostlá )

    Ing. Milan Šimonovský - to nemá s Ing nic společného to snad i poslední policista ( traktorista) je na tom lépe

    Komentář ze dne: 25.06.2007 12:38:38     Reagovat
    Autor: Jelena - Neregistrovaný
    Titulek:K té manipulaci
    Pokud vím, tak idnes přijímá dotazy od té doby, co rozhovor prezentuje. Z Vašeho článku plyne, že na to je jen 6 minut a to je také zavádějící.

     
    Komentář ze dne: 26.06.2007 22:17:43     Reagovat
    Autor: D-FENS - Neregistrovaný
    Titulek:Re: K té manipulaci
    Ne. Je to tak, jak píšu.

    Komentář ze dne: 25.06.2007 19:13:26     Reagovat
    Autor: Jose - Neregistrovaný
    Titulek:Trocha věcné kritiky
    DFENSi, dovolte mi vznést 2 věcné připomínky k Vašemu článku.
    1.Netuším odkud jste získal údaj o tom, že diskuse začala ve 13:00, když první reakce p. Šimonovského byla v 12:57 (To, že dotaz neobsahuje čas vložení považuji za podstatný nedostatek ze strany iDNES).
    2.Promiňte, ale tvrzení: „Ve 14:03 se nám Milan online odporoučel, patrně zjistil, že už jde do tuhého a žádné ovace nepřijdou“, vykazuje známky uražené ješitnosti. Prostě dotaz z dílny D-F byl první v řadě těch, které už zůstaly nezodpovězeny (včetně dvou dotazů, které naopak bodový systém podporovaly a velmi těsně následovaly ten Váš).
    P.S. Doufám, že boj proti 411, na kterém se aktivně podílíte, bude vítězný dřív, než alarmující část řidičů přijde o svá řidičská oprávnění.

    Komentář ze dne: 25.06.2007 20:58:03     Reagovat
    Autor: Trotl - Neregistrovaný
    Titulek:Zákon 411 svůj záměr naplňuje
    a to beze zbytku. Je ovšem dobré připomenout co je skutečným záměrem zákona 411. Je to jen a pouze výběr pokut v co největším množství. Snížení nehodovosti a zvýšení bezpečnosti provozu není nosným kamenem tohoto zákona. Pan Šimonovský jen holt musí nějak mlžit před veřejností, aby to lid sežral i s navijákem. Ona ta "bezpečnost" se totiž dělá jinak. Jenže to naopak stojí penízky z rotpočtů státní správy. Takže by jaksi nebyl ten příjem, že. No a ti mrtví..to už se nějak okecá.

    Komentář ze dne: 27.06.2007 11:19:28     Reagovat
    Autor: Ravel - Neregistrovaný
    Titulek:Buzerzákon
    S bodovým systémem zatím nemám problém (snad kromě zrušení bodového postihu za stání na místech pro invalidy). Jezdím už 12 let a platil jsem jednou za parkování a jednou neprávem za zákaz vjezdu. Jezdím pořád stejně, podle toho, kam vidim. A tachometr vůbec nesleduju. Předpokládám, že D-F vadí bodový zákon tak, jak je vytvořen a ne tak, jak je používán, protože předpokládám, že nikdo z nás nejezdí jako Bulawa, Pech (ne plzeňský rallye jezdec, ale plzeňský vrah) a jim podobná individua. A na konec si dovolím poznámku: Můj bratranec žiej v Rakousku a je fakt, že mu ještě není 18, má řidičák, na autě ceduli L17 a když byl u nás hned po zavedení systému (samozřejmě v ČR řídit nesmí, vozí ho táta), tak jsme se o 411 bavili a on mi tvrdil, že má 18bodů na jeden kalendářní rok. No možná se to vztahuje na mladistvé řidiče, nebo je blázen on, nebo já. :-)

    Komentář ze dne: 28.06.2007 09:00:44     Reagovat
    Autor: MK - Neregistrovaný
    Titulek:Zmrdi zakazi Internet ...
    D-FENS hezky ukazal, ze na Internetu se lhat nevyplati. Z cele ceske populace sice tu vec muze rozumne okomentovat a vyvratit nejakych 300 lidi, jenze staci jeden, ktery vyda clanek a muze si to precist tisice lidi.

    ... a pokud nekdo timhle clankem zaujme (mame okurkovou sezonu) nejakeho redaktora MF DNES nebo Blesku ...

    Komentář ze dne: 30.06.2007 13:47:59     Reagovat
    Autor: Maida - Neregistrovaný
    Titulek:jakékoliv varianty slova z.... nepatří do mého slovníku
    A chci upozornit autora, že by toto slovo dle mého názoru nemělo patřit do slovníku nikoho, snad jen té nejspodnější spodiny.
    Kvůli tomuto vulgárnímu a hnusnému slovu jsem si ani nepřečetla článek ani komentáře k němu, přestože to možná bylo zajímavé čtení. Domnívám se, že čeština poskytuje dostatek výrazů, kterými bylo možné vyjádřit to, co autor vyjádřit chtěl, ale zřejmě má myšlení zaplevelené nevhodnými výrazy. Chtělo by to trochu se nad sebou zamyslet. Obávám se, že jakékoliv nevhodné slovo se díky častému užívání nestane slovem slušným či přijatelným.
    Kanálie zůstanou vždy jen kanáliemi.

    Komentář ze dne: 01.07.2007 01:17:08     Reagovat
    Autor: xself - Neregistrovaný
    Titulek:in-line
    Jen pro formu zajimal by me nazor zdejsiho "fora" na in-line bruslare. Pokud se ridici obcas chovaji k cyklistum mene ohleduplne, z vlastni zkusenosti vim, ze k bruslarum se chovaji jeste hure.

    Bruslar je na rozdil od cyklisty podstatne zranitelnejsi. Zvlaste s ohledem na fakt, ze nema brzdy. Rychlost jizdy na bruslich je tezko kontrolovatelna a pro zastaveni je treba dostatecna vzdalennost.Faktem, je ze bruslar zabere i ponekud vetsi cast silnice/krajnice. Proto miluju ridice, kteri me predjizdeji za kazdou cenu, i kdyz mijeji protijedouci vuz. Ridic si proste neuvedomi, ze nemuze vytlacit bruslare na krajnici. Jakakoliv nerovnost, dira, vetsi sutr a bruslar okamzite pada drzku.

    Uvedomuju si, ze jsem ucastnikem silnicniho provozu. Snazim se vyvarovat rizikovym situacim, zejmena rychlejsim sjezdum apod. jakmile se kolecka trochu rozjedou jsou v podstate neovladatelna a jediny zpusob brzdeni je pad.

    Sam jsme nucen obcas trenovat na bezne silnici. Cyklostezky proste nejsou vsude. Nemluve casto o povrchu, ktery na stezkach pripomina tankodrom. Proble je i v tom, ze ze zakona jsem povazovan za chodce. Ale pravdou je, ze sem nevidel bruslare, ktery by jezdil vlevo. Vsichni se chovaji jako cykliste, jezdi vpravo. Mozna je to otazka psychiky, ale pokud jedu na koleckach mam pocit, ze me lepe a driv zpozoruje ridic jedouci za mnou. Spis nez auto, ktere me muze nabrat zepredu ...


     
    Komentář ze dne: 01.07.2007 07:04:58     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: in-line
    Sám mám na in-linech naježděno asi 1500km a nikdy(!) jsem "nebyl nucen" jet po běžné silnici. Pokud někdo vyrazí na inlinech do provozu, pak pro něj platí všechno jako pro auto/motorku, tedy i to, že má přizpůsobit jízdu stavu a povaze vozovky. To je spolu s předností z prava a jízdou po pravé straně silnice alfa a omega bezpečnosti provozu.

    Ach jo, co všechno by měl řidič podle představ kdejaké silniční vši obstarávat a pohlídat, aby se náhodou nějakému bobánkovi něco nestalo...? 8o(

    Pokud bruslař nemá brzdy (kecy) a kamení ho rozhodí natolik, že upadne, pak prostě na silnici nemá co dělat a případný pád je jeho problém. Automobilista není povinen znát problémy bruslaře s kvalitou povrchu a pokud pro něj představuje bruslař překážku, tak ji prostě objede s ohledem na ostatní provoz. Na bruslích brzda je, tak jezdi tak, abys byl schopen zabrzdit - tak jako jezdí auta. Nebo máš nějakou nepsanou výjimku?

    O tom, kdo tě dřív uvidí je to opravdu moc zajímavá úvaha...asi jako hluboké přemejšlení nad tím, jestli je těžší kilo železa nebo kilo peří.
    Samozřejmě, že je pro tebe bezpečnější, když pojedeš vlevo, jelikož budeš mít přehled o provozu a pokud popjede někdo blbě, budeš mít čas skočit do pangejtu, kdežto při jízdě vpravo tě nabere na haupnu a ty potom tiše skonáš aniž bys věděl, co se stalo a bez šance tomu zabránit.

    Ale je to tvůj race. Pokud nemáš vhodné podmínky na ježdění, pak asi nebudeš moct jezdit na in-linech. Potom se přestěhuje do Pardubic nebo do Brna - tam mají cyklostezek dost.

     
    Komentář ze dne: 01.07.2007 19:17:02     Reagovat
    Autor: xself - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: in-line
    Drahy kolego.. Patrne mas to stesti, ze bydlis v bruslarskem raji. Z tvych prispevku (viz vyse) mam spis pocit, ze jsi dost casto mimo realitu. Mozna pro tebe bude prekvapenim, ze luza bydli i mimo Prahu. Nemuzu jezdit ve Stromovce, jedina cyklostezka siroko daleko je ¨celkem nepouzitelna. Pokud si opravdu zkuseny bruslar, tak moc dobre vis, ze ona proslula "brzda" na pate je v zasade k nicemu. Rozhodne ne na efektivni zabrzdeni.

    Ano, uvedomuji si, ze jsem ucastnikem silnicniho provozu. mam sva prava a povinnosti. Jen jsem "vyzyval" k vyssi ohleduplnosti, toleranci apod. narazel jsem na to, ze uz me nekolik pitomcu (zcela zbytecne, mozna z pleziru) vytlacilo z vozovky - coz (jak zkuseny bruslar tve urovne tusi).. casto konci padem.

    "O tom, kdo tě dřív uvidí je to opravdu moc zajímavá úvaha...asi jako hluboké přemejšlení nad tím, jestli je těžší kilo železa nebo kilo peří." ... pokud sis nevsiml, mluvil jsem spise o "psychice" .. ci spise pocitu. Setkal jsem se s touto uvaho na nekolika in-line diskusnich forech. Nejsem schopen posoudit, zda-li me lepe zabije celni naraz nebo kdyz me nabere auto zezadu. Osobne se citim "lepe" kdyz jezdi na bruslich v pravo.

     
    Komentář ze dne: 02.07.2007 08:23:55     Reagovat
    Autor: tmiso - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: in-line
    aj k predchadzjucemu prispevku:
    z trojice cyklista/chodec/korculiar mi ako vodicovi najviac vadi ten posledny. preco:
    - nevie poriadne brzdit
    - aj ked je rychlostou blissie k cyklistovi, obycajne je viditelny (svetla, odrazky, strakate oblecenie, ...) ako chodec
    - zabera miesto, ktore pri zvysnych dvoch obsahuje aj dostatocny bocny odstup na predbehnutie
    - narozdiel od prvych dvoch, ktori vetsinou na rovnej ceste idu rovno, sa kadejako klukati. raz viac raz menej

    co sa tyka prav a povinnosti: pokial vyleziem na cestu povazujem za svoju prvoradu povinnost co najmenej zavadzat ostatnym a snazit sa, aby ma ostatni videli. toto sa korculiarom dari zo vsetkych najhorsie.

    Komentář ze dne: 03.07.2007 13:01:17     Reagovat
    Autor: T - Neregistrovaný
    Titulek:Až budem všichni umět jezdit...
    ... pak si piště takovéto články.

    Zip, používání blinkrů při předjíždění na dálnici, přednost chodcům, předjíždět jen bezpečně (ne např. v kopci pod jeho vrcholem nebo těsně před pravotočovou zatáčkou), nevyblikávat a netroubit na dálnici (nezkušený a nervózní řidič je v té chvíli velmi blízko nehodě) atd. - až tohle všechno bude fungovat, pak si kritizujte.
    Zatím by ale bylo potřeba:
    - víc pořádně proškolených policistů všude
    - víc techniky - hlavně měření rychlosti před přechodama v obcích
    - opkamžité vyrozumnění, pokud má někdo body (aby věděl kolik jich má - ano jsou takoví co si koupí cokoli, ale většina 9 a víc bodových řidičů prostě bude jezdit opatrně)
    - výši povinného ručení navázat také na počet bodů
    - politiky, kteří jasně stojí za zákonem (to je ovšem v Česku nenaplnitelný ideál :(

    Komentář ze dne: 06.08.2007 15:24:23     Reagovat
    Autor: klookan - Neregistrovaný
    Titulek:fakt dobrý
    No tak zase po delší době mě D-FENS fakt pobavil, díky.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.