Komentáře ke článku: Renault Grand Espace (Pičus Magnus) (ze dne 20.11.2014, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
Formatovani! Takhle se to neda cist...
:(
|
|
Ja som to v pohode prečítal a záver ma potešil.
|
|
|
Taky jsem se zaradoval, že nejsem majitelem podobného vehiklu, protože dle posledního technického parametru bych musel neustále shánět nějaké dívky aby nás byl dostatek a pak se o to starat .... ;-)
|
|
Prečo je pri článku logo s prasnicami, keď ide o auto?
|
|
|
Pretože tady už se nai pořádně neví z které do které a mkdo za koho ...
|
|
|
Taky se tady, jak vidím, pořádně neví, kde je který typ na klávesnici a jazyk který kmen my chtít hovořit, není-liž* pravda? Možná by stálo za pokus psát ty příspěvky méně vožralej, nebo je radši nepsat vůbec...
---------------------
*Jen pro jistotu, to "-liž" v žádném případě není pokyn k zahájení činnosti!
|
|
|
Nelze chtít od policajta, aby se choval a mluvil/psal jako člověk, to by nebyl policajtem, ale dělal něco užitečného.
|
|
|
Pravda. Takže bych závěr svého příspěvku opravil na " Možná by stálo za pokus psát ty příspěvky méně vožralej, nebo je alespoň nepsat ve službě, což je do značné míry totéž."
|
|
Po druhé závadě řídicí jednotky, kdy auto musela s křižovatky odvážet odtahovka jsem to s tímko autem vzdal.
Je to sice fajne auto ale elektriku dělal nějakej sabotér:(
|
|
|
Kdepak, to je standardní žabožroutská autorýmička. Frantíci si s volty a ampéry prostě nerozumí :-)
|
|
|
Ze si nerozumi s volty, to bych pochopil, Volta byl talian, ale Ampere byl zabozrout, tak aspon s tema amperama by si meli potykat.
|
|
.. navrhnou vodní pumpu a okolo ní postaví motor :)) tak to mě dostalo!
Vodou chlazený alternátor - kristova noho! koho tohle napadlo?
|
|
Mám doma už dost let jeden kousek bez toho "Grand", tj. Espace III, s motorem 2.0 (8V), a mám ho rád.
Jasně, nějaké závady byly (nic na motoru, "jen" prasklé polosy, prasklá jedna pružina - asi nebylo původně navrženo pro o něco těžší auto, tipoval bych na díly původně z Laguny?, k tomu opakovaně nespolehlivý startér při delším stání), ale nic tak tragického, jak se o francouzských autech traduje.
Kde koncernové auto musí nepojízdné hned do servisu, tam Renault (s občas svítícím nápisem "service") jezdí a jezdit bude - co funguje, neopravuju :-)
Co se týče středového digitálního panelu, nevadí mi, a líbí se mi toto řešení. Nevadí mi jinak umístěné ovladače topení a klimy atd. A obdivuji u volantu umístěné ovládání rádia - proti tomu je umístění na volantu u koncernu na prd.
A elektrika mi naštěstí slouží, nic neodchází ani u auta r.v. 1997 - asi záleží na kusu. Jen se mu nelíbí stálé svícení, na to nebyl dělaný.
Škoda, že čtvrtá generace není už laminát jako byla ještě ta třetí - můj Espace váží prázdný jen 1,5 t, a to je na tak velké auto úžasné! Prostě Renault si občas dovolil zkusit to, co by si jinde netroufli, a Espace první až třetí generace je toho důkazem. Čtvrtou a další, v plechu, už si nekoupím, ani se mi nelíbí. Ale zkusím, jak dlouho mi vydrží stávající, a tipuji, že to bude ještě hodně hodně dlouho :-)
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Renault Grand Espace (Pičus Magnus)
|