|
taky stoprocentni pravda. Bohuzel ja soc. pripad jsem, a Oktafka se mne netyka takze jsem v klidu:-) Vivat CSAD Tisnov:-(
|
|
|
Ja myslim ze jezdit Hromadnou dopravou neni zadna ostuda. Proc taky? Kdyby kazdej mel auto a jezdil tim autem asi sme se uz davno 1. Udusily 2. nevesli na silnice 3. Diky volum jako jsou ty pomateny votuneri a podobna svoloc uz by sme byli mrtvy.
|
|
|
S tím, že jezdit hromadnou dopravou není ostuda souhlas. Bohužel se stále zmenšuje procento území České republiky, kde je hromadná doprava rozumně použitelnou alternativou k ježdění autem.
Vůbec nejde o nějaký sociální status, ale o to, že když někam jede autobus pětkrát denně (o víkendu dvakrát), což je třeba případ městečka kde máme letní sídlo, tak je hromadná doprava na prostě ne pytel a jezdit autem je pak v některých případech nezbytnost.
|
|
|
Jo, bydlím v Brně. Třetí zaměstnavatel a pro žádného neexistuje spojení MHD kratší než 45 minut z bytu do kanceláře. A kuwa jak mě baví každé zimní ráno cesta se studeným dieselem přes město:-(((
|
|
|
ad 1 a 2 - to je bohuzel pravda. Terminalni stadium jsem videl na vlastni oci pred necelym mesicem v Teheranu. Predstavte si, jak asi vypada doprava ve meste, ktere ma asi 12 milionu obyvatel a kde litr benzinu stoji necele dve koruny.
|
|
|
Nejsem oktavkar a nemam rad takovy typy, co si oktavku porizujou z tech duvodu, co jsou popsany v clanku. Nicmene tech duvodu je daleko vic, pro ktere bych si ji treba i poridil. Ale TEN PYTEL JE MOC VELKEJ!!! Cim me ale nas..., ze asi moc o tunerich nevi. Jsou tuneri a tuneri. Podle nej mozna votuneri... Ale pro ty je ten pytel taky nespravedlivej. Navic pravej tuner nebude nechavat vzadu debilni bubny...
|
|
|
Doporučil bych nahlédnout na tuzing.com, aby bylo jasno, jaký je rozdíl mezi "tunerem" (ladičem) a "vytuněncem" (vymatlancem). Po tom nešťastném pátku třináctého, kdy si babka ve Favoritu nevšimla že jede po vedlejší a dočasně zrušila moji Xsaru, jsem dostal z půjčovny zmiňovaný šajsdrek 1.9TDi fkombíku fmetle s klimou a švihadlama. No, jede dobře, to nemohu říct. Ale je tu jeden takový ošklivý, a řekl bych skoro až zlý... nepěkná věc. To auto je dinosaurus, je z něj blbě vidět, má nepohodlný sedačky, a málo místa vzadu. Sice obří kufr, ale tam většinou nejezdím. Brzdy do půl zdvihu téměř nebrzdí, od půlky má brždění strmý nástup. Možná bych si zvykl. Motor je celkem tichý, ale do 2tis. otáček celé auto nepříjemně rezonuje na nízké frekvenci. Aerodynamici moc dobře nevyřešili obtékání vozu, takže pokud je jen trochu vlhká silnice, je nutné neustále stírat zadní okno. Zasere se neuvěřitelně rychle. Černý interiér oživují černé doplňky, je to jak jezdit s pohřebákem. Jediný barevný prvek v interiéru je červený trojúhelník výstražných světel, a červená tlačítka pásů. předpokládám, že barevnější interiér je (jako všechno u VW) za příplatek.
|
|
hustej článek.....že to ale trvalo :-))))
|
|
|
Jenom doufam, ze spanelsky D-FENS (E-SCUDO) pise obdobne clanky o tom, jak mistni zmrdi jezdej jako cerdos (prasata) f toledu f tedicku a jak melce prozivaji to auto emocion.
|
|
|
Co je na tom tak moc hustého ? Napiš jsem si do tědka myslel že hustá může být akorát hmota popř kapalina ale článek???pouč mě diky předem
|
|
Jo, je pravda ze oktavka je caste sluzebni auto, tudiz je pravda, ze to fura jedincu dere co to da. Je pravdou ze na zadnich sedadlech je mista mene, zase kufr to ma jak garaz:-) Nicmene koupil jsem ji proto, ze
za a) povazuji ji za solidni auto se solidni technikou (sere se min jak novej passat, a nedejboze tuareg:-)
za b) jsou na ni uzasne levny dily -viz inzerce a
za c) nejmin na ni za par let uletim penez, porad bude vic v kursu nez jine auta. Takze az ji za par let predam k resuscitaci do Esa, tak na tomu budu financne lip nez kdybych tam daval nejakou cizi potvoru.
A jeste trosku osobni reakce - myslis d-fensi, ze nejaka zapraskana cordoba je v necem lepsi? ;-) Taknejak nemuzu prijit na to v cem ;-)
PS: neni fkombiku ani ftedeicku ani fmetle ;-)
|
|
|
Mno. Cordobu vlastnim soukrome a oktafkou jezdim na sluzebky, takze muzu relativne dost srovnavat.
Oktafka ma silnejsi motor, coz se projevi v rychlostech nad 120 km/h, kde skutecne tahne mnohem lip. Na druhou stranu ale v nizsich rychlostech vede cordoba s preci jen nizsi vahou.
Stejny efekt je ale pri brzdeni, jinymi slovy cordoba na obdobnych brzdach brzdi mnohem lepe.
Co se tyce jizdnich vlastnosti, tak cordoba ma zcela jednoznacne navrch, mam dojem ze oktavka (a neni to zpusebeno ojetim, ma na konte 25000) priserne plave, zejmena v rychlostech nad 120 km/h. Cordoba ma mnohem presnejsi a "lehci" rizeni, a zatim co v oktavce se obcas bojim, "pac nevim co ta svine zas provede :-)" z jizdy cordobou mam vyslovene dobry a bezpecny pocit.
Jeste bych dodal ze sem mel tu cest se svest v oktavii RS, ale to je proste neco uplne jinyho - v tom aute si clovek pripada proste skvele, brzdi tak, ze poprvy sem si malem rozbil hubu o predni sklo a zrychluje jak raketa. Ale popravde s oktavkou ma spolecnou akorat kastli :-)
|
|
|
No ono taky záleží jak se k autu stavíš jestliže píšeš že oktávku máš jako firemní(jezdíš jak jinak než jako prase) tak se nedivím že je na tom tak jak je(plave atd) .Seatka si šetříš = je na tom dle tvého názoru jak jinak než lepe...:(((((((((
|
|
|
poznamka k bodu B) procpak asi ? vyrobce to za to urcite neprodava, zato frajeri co jich maji v garazi par rozreranych ano. Tak pak neplac az budes jednou stat na parkovisti s klicem v ruce a nebude k nemu auto, proste si chtel levne dily, ne ? Tak ber ohled, ti inzerenti ty dily prece nekde brat musi :-)
|
|
Pravda. Bohužel to ale pokračuje i s O2. To auto asi bude takovej českej Viper - kdo ho řídí, může si dělat cokoli a je ten nejdrsnější široko daleko. A jízdní vlastnosti jsou přirozeně na úrovní sportovního vozu, Subaru Impreza nebo BMW žádná míra, ty oktáfka 2.0 TDi vyklepne kdykoli a kdekoli.....
P.S.: Nešly by ty mlhovky udělat ještě větší? :-)
|
|
Dobrej článek. Jenom drobnost: Nezpíval náhodou Under pressure Mercury (Queen)?
|
|
|
tahle písnička byla jako duet queen s bowiem. stará zlatá klasika.
|
|
|
Under Pressure zpíval taky Majklík Jackson, před pár lety, tak bacha :-)
|
|
|
Kurňa, to sem teda netušil:-) Na kterém albu tuto skladbu vydal?
|
|
Taky obcas prozenu sluzebni tedecervenyicko 82kW:-D .Ja jezdim rychle v kazdym aute takze se v tom poznavam jen napul. N proto ze bych si tim lecil nejakej komplex ale proto ze cim driv praci udelam, tim driv budu doma ;-) Jinak o jizdnich vlastnostech bych pomlcel, proti ochcavce je Fobia WRCecko - myslim podvozek. Ja bych ji v turbokamnech na jezdeni do prace bral.Zere to polovicku nez moje soukromy auto :-(
|
|
Článek je poměrně zábavný, jen by mě zajímalo, kteréže vozítko je rasově (značkově) korektní? Jezdil jsem i všemi citovanými vozidly, jsem tedy součet zmrda či jeho násobek, nedejbože progresivní exponentník? Za dlouhé roky strávené na silnici dovedu na 99% předpokládat, co který kolega na silnici podle typu, stavu jeho auta, posezu a oblečení udělá, to ano. Víc to ale neprožívám. Ale zase, o čem pořád psát, kdyby to všichni brali takhle.
|
|
|
Pochopitelně Seat Ibiza. Co jiného? ;-)))
|
|
|
skoda ze i tuneri jsou hazeni vsichni do jednoho pytle, tzn. pirati a prasata....to me jako ridice upraveneho auta mrzi....
|
|
|
Myslim ze D-FENS pise o votunerech a ne tunerech - dva rozdilne zivocisne druhy :-)
|
|
napada me jedna vec:
- nejvic je u nas skodovek, proto se nejvic kradou (statistiky ukradenych aut byvaji uvadeny v absolutnich poctech).
- zmrdu na silnicich je u nas milionsto. fabie se prodavaji v 90% s 1.2, tj. machrovat se s tim moc neda. s oktavkou je to uz lepsi. a protoze okatvek jezdi vic nez treba meganu/307/..., zapamatujes si spis ty zmrdy v oktavkach.
(proc se se sluzebnimi vozy jezdi tak, jak se jezdi, je zrejme; nejvetsi zmrdi jsou ale podle me prodejci vozidel, co jedou do/z prace predvadecim vozem - nadhernej pripad "leceni" vlastni frustrace, pocitu menecennosti,...)
|
|
já beru to, co udělali s Octávkou jako osobní urážku, kdysi když jsem byla malá, tak jsme měli Octávku jako rodinné auto, pamatujete ty většinou světlemodrý bachratý auta? nemůžu si pomoct, ale mám k tomu jménu takový sentimentální vztah, nevím jak na tom tenkrát to auto bylo s motorem a tak, ale měla jsem jí ráda i když jsem v ní zažila svou první bouračku (píchnutí do vosího hnízda: nabourali jsme, protože můj táta nechtěl zabít ožralýho neosvětlenýho kolistu :-)) ) a to co si dneska většina lidí představí při vyslovení tohoto jména se mě opravdu dotýká :-(( !
|
|
|
Milá Mousso, takových příkladů, kdy je dobrá značka popřena nástupci, by se našlo.... Jen to, co sedí na Hradě po Karlu IV. ....
|
|
|
jenže ke Karlu IV. nemám takový sentimentální vztah, pravda přitáhl víno do Čech, ale stejně se mu "pivní kulturu" nepodařilo zlikvidovat :-) !
|
|
|
Na ja, echt tschechisches Auto...:-) Byly mimochodem dve, Oktavka a Spartak. Pripoctu-li jeste "hadraka", je vycet mych sentimentu uplny...:-)))
|
|
|
V tomhle smeru na me nejhur pusobi(la) Felicie (sveho casu). Dat tomu ocucanymu Favoritu jmeno po tom krasnym kabrioletu mi prislo fakt hrozny, ale co se da delat, zvyknul jsem si...
|
|
|
jojo, taky jsme ji meli :-) a kupodivu taky svetle modrou! Dodnes tvrdim, ze pokud bych ji sehnal za slusnou cenu ve slusnem stavu, sel bych do ni. V zime lepsi nez prumerne SUV, a to razeni pod volantem, krasa:-)
Stara Oktavka pro me zustava nejhezcim (spolecne se starou Felicii) ceskym autem.
|
|
|
Nasi meli Octavii Combi z roku 70 nebo 71 a ta uz mela razeni na podlaze. Co ta odvozila veci na chalupu, to se neda ani popsat. Nakonec ji prodali nekomu, kdo stavel a potreboval auto na prevoz materialu. Spousta lidi si z nich potom udelala domaci trakturky, protoze to melo trinacku motor. Pak se mi do ruky dostala jeste jedna z roku 61 prave s razenim pod volantem. Taky si holka odtahala svoje a dost nerad jsem ji otci vracel. A jeste jedna perlicka. Oktavky mely obraceny razeni nez jine skodovky, jednicka se radila od sebe. Obcas jsem na to narazil v autoskole, kdyz me o vikendu otec nechal ridit na mistnich komunikacich a jak pak sedli do 105/120.
|
|
Kdes prišel na to, že GolfIV má vzadu stejně málo místa? Už jsem se v něm párkrát vezl a oproti Oktáfce je to obývák ;-)
|
|
a musim rici, ze jsem s tim autem docela spokojenej. Predtim jsem mel i auta jinych znacek a byl jsem s nimi spokojen taktez. Nejsem zadnej tuner, zadny kridla, mracitka a podobny kraviny, jen trosku lepsi kola a kozenej interier z RS. Motor je fajn, idealni motorizace pro takove auto, zere s rozumem. Je pravda, ze jizdni vlastnosti na seriovych kolech jsou mizerie a auto je na nich v urcitych situacich dost nestabilni /brnknuti o brzdu v rychle zatacce, sejdrovani pri intenzivnim brzdeni z vyssich rychlosti), no proste, velky previs kufru a zadni naprava starsi konstukce dela sve. Takzez misto na zadni sedadlech zadna hitparada. Kufr je fakt zbytecne velkej, clovek ho vytizi jednou za rok. V TDI bych to nechtel, 66 kW je slaboch, 74 kW 4x4 to same, 81 kW s prihourenim oka, 96 kW uz relativne jede. Moje auto beru jako vuz pro bezne jezdeni, sportak to neni a nikdy nebude, musim dodat, ze me zavodaci v TDI stvou jako kohokoliv jineho.
|
|
|
Nevim jakym stylem jezdis ale fotrikuv passak B4 1.8T zere jak stejne jak muj 18 let starej baworak - tzn jak tank :-D
|
|
|
Jezdim v kombinaci do 7 litru /pomala jizda pri dodrzovani dopravni predpisu/ az do nejakych 8 litru na 100 km /normalni jizda/. Samozrejme, ze kdyz clovek jezdi jako dobytek a dava tomu kour, tak muze jet klidne za 12 litru na sto ale takhle trvale fakt jezdi asi jen trouba, ktery to auto evidentne nevlastni. Na motor, ktery ma 150 koni nepripada nijak moc velka spotreba. I pitoma felicie 1,3 jezdi za to same pri stejnych rychlostnich prumerech.
|
|
|
WOW tak to nechapu.Tatik teda rozhodne nejezdi klobouka (jak Ty :-D) ale zere mu to tak 12 po meste.Ja jsem s tim parkrat jel a pod 9 jsem se nedostal a to me predjzdeli decka na trikolce :-D Treba je ten pasik tezsi ale s tou spotrebou mas muj obdiv ;-)
|
|
|
Tak po meste je to samozrejme jina, myslim, ze 1.8T ma po meste papirovou spotrebu lehce pod 11 litru, takze k tem 12 l ti to docela verim /napr. v Praze, kdyz clovek pul hodiny prolouda po Letny/. Jak rikam, ja ale nijak moc po velkem meste nejezdim, takze moje kombinace je naprosto jina nez vase, kdyz jezdis po okreskach do pohody, tak do 8 l naprosto v klidu. No, musim rici, ze pres 9 l/100km je uz "svizna jizda" - jako kdybych jel s Fabii 1.4 16V - 55 kW stale na plny pecky - a to si ta Fabka veme urcite vic. Samozrejme, ze kdyz se jednou za cas nekde brzo rano pro pocit prolitnu, tak jedu chvilema i za 14 l, ale tahle fakt jedu maximalne nekolik malo km /obce, horsi stav silnice, nikdy to moc nehonim, kdyz silnice vede pres les - zvirata, ostatni auta - v pul pate rano je ale silnice dsoti vymetena/. Zajimave je, za VW Passat ma o nekolik km vetsi maximalku nez O1, ja vim, je to blbost, ale pravdepodobne ma lepsi aerodynamiku, nicmene myslim, ze spotreba bude srovnatelna (VW zase je tezsi), maximalne se bude lisit v radu nekolika malo desetin litru.
|
|
|
No ja uz se lekl ze "to je nejaky pokazeny" :-D Jo jo,mesto dela v nadrzi poradny vyry :-D
|
|
|
Heh... bomba, auto co jezdi na sovy :)))
|
|
|
Omlouvam se za pravopisnou chybu...doufam ze mi to odpustite PANE profesore....(OMG)
|
|
|
V pohode, jen mne ta predstava vazne pobavila ;-)
|
|
|
Passat 1.8T v jednom az dvou lidech prevazne po okreskach, castecne mesto dlouhodobe 9-9,5 l, ale da se i kolem 8. Mimo mesto to rozhodne nesetrim, spotreba pro me neni az tak prioritni. Mne se tenhle motor moc libi, bohuzel, uz ho managori odepsali. Stejne ale, kdyz si chci udelat radost za volantem, tak si pujcim manzelcinu Alfu 156, je to sice 2.4 JTD, ale jizdni vlastnosti...jezdil jsem s ni tri roky a pak presel na Passata, rok mi trvalo nez jsem si zvykl. To je ovsem off topic, za coz se omlouvam.
|
|
|
Cau,
mam 1.8T a ( ne tuning ) jezdim sice rychle ale ohleduplne ( alespon se snazim ). Ke spotrebe bych dodal ze zalezi dost na stylu jizdi + jestli je zapnuta klima.
Bez klimy + 120km/h dalnice jsem ujel 70km usek se spotrebou 6.9 jinak prumer 9.5l
|
|
|
Co to máte za auta? Já mám 6 let starýho francouze, je to 1.9TD a mám průměr 4.6 litru kombinované... A to si nemyslím že jezdím nějak dědkovsky. Ale stačí dodržovat rychlostní limity, a spotřeba rázem klesne...
|
|
fáze 3 nebude, junge leute už mají svou modlu a vytoužený stroj na cenový dosah (Golf II ) nevím jen kde se v těch lidech bere ta víra že jim to nějak víc jede. Tenhle tejden se mne pokoušel nějakej zrovna přesvědčit že Sprinter 2,9 je sračka a on se svým dunivým výfukem mi ukáže svou megakoncovku, mno ani jsem nepodřazoval :) Moje bývalá Alfa GTV byla pro tyhle kretény jak červenej hadr na bejka nejlepší je nechat ho skoro jakoby vyhrát ten nevypsanej závod o to kdo bude dřív na dalšim semaforu a ve finále opravdu šlápnout na plyn, ty protáhlý držky stojej za to :)
|
|
|
To nesmis tak prozivat. Kdyz me nejakej votuner predjede je mi to salam banan. Ja se prepravuju z mista A do mista B a frajeri v libovolnych pojizdnych skatulich ve me nadbytecny adrenalin nevylucuji (pokud mimoradne neprasi).
|
|
|
většinou to taky přehlížim, ale občas mne to většinou po nějakém ohrožujícím manévru namíchne
|
|
|
se to machruje jak se přišlapuje plyn jen až jednou přišlápnete a něco se stane třeba vám tam vlítne děcko....nikomu nepřeji nic zlého ale zamyslete se nad sebou "závodnící"
|
|
D-fensi, nezklamal si mě, až se jednou objeví Tvůj příspěvek ve kterém nebude nenávistný šleh proti Klausovi a oktávce, budu vědět že jsi určitě nemocnej. Jen tak mimochodem, ty Tvoje milovaný Seaty jsou její rodný sestry, a za to, že se češi chovaj a jezděj jako prasata, značka nemůže.
|
|
|
Seat to je auto emocion, chapes ne vole. Ne jako vochcafka f kombiku. Seat je proste Bozi!!!! Nejak hnup f ochcavce ho nemuze dostihnout.
V Seatech proste jezdi jenom sami fajn lidi. Kapierst du?
|
|
|
seat seat seat strč si ho víš kam porovnej náhradní dily a uvidíme ...Seasráč bude o poznání dražší....a sere se taky jako každé auto když s ním závodíš.....
|
|
zrovna jsem si jednu ojetou koupil.Mám malé ditě ,kočárek trojkolku tereňáka a často jezdíme na výlety,hory,lyže atd a do kufru od ochcáfky (je to liftback) naložím prostě uplně všechno...v předu je to pohoda sedí se nam fajn,auto jede jak má, nic nevrže,neklepe, plasty i na 4 letým autě jak nový, malýmu vzadu v sedačce málo místa sotva vadí.Mám v autě alespon subjektivní pocit bezpečí a že si ty jako autor a pár dalších topintelektuálů že je to zmrdí auto vůbec neřeším.Mrkni na mentoše v superbech,Golfech ,Vectrách atd...BTW: tvoje liebe Seat.Není to dávno co byl echt modla a best car of the worl pro fiálovo-žluto sáčkové podnikatele plečka Toledo I...a jestli ten udel ted nese Octávka..to nečeš
|
|
|
Castecne tvoji volbu beru, ale podle me se daji za stejnou cenu jako O sehnat i lepsi auta. Takovy Mondeo je mnohem vetsi - vetsi kufr a hlavne misto uvnitr, mnohem lepsi podvozek - prece jenom viceprkova zadni naprava je lepsi nez ta z zebrinaku v O. Cena ND je srovnatelna, pojisteni taky neni drazsi....
|
|
|
Chicht. Ty máš Mondeo? A už si měnil žárovku? Nebo jakejkoliv jinej drobnej servisní zásah? Až to vyzkoušíš, možná změníš názor...
|
|
|
Já Mondeo mám. Žárovky měnit nemusím, protože inžinýři of Fordu nepokakali elektroinstalaci jako ty od Schade - téměř všechny Škodlivky jsou slepý na jedno oko, majitelé snad musí vozit H4 žárovky po kartónech.
I když už jsem měnil dvouvláknovou žárovku v koncových světlech. Klik, cvak, cvak, klik. Hotovo.
|
|
|
To je fakt. Ve firemnich Kokotavkach i ve Fobijich mame furt nejaky zarovky prdly .A nejhorsi je ze ty kramy nemaji ani Check Control kterej meli BMW uz v 80tych letech.Takze o praskle zarovce ani nevis
|
|
|
asi za to nemůžeš že si jen vozíš prdel a nedokážeš to ani obejít a podívat se jestli je vše v pohodě než vyjedeš pro tebe moc složité....raději nechci vědět co předvádíš za volantem brrrrrrrrrr
|
|
|
Ukaz me nekoho kdo pokazde nez odjede rozsviti vsechny svetla, rozblika auto, zkontroluje hladinu provoznich kapalin a tlak v pneumatikach...
Ty to urcite delas....ja ne. Ve svym starym BMW mam Check Control kterej to vsechno udela za me (krom pneu)
. Zamet si pred vlastnim prahem a pak tady blej rozumy..peace
|
|
|
Sakra a dokázal si to bez servisu tak to už jsi velkej klukA jinak pro pořádek Žárovky patří do povinné výbavy vozidla si je tam doplň!!!! Jinak píšeš klik (sis kliknul na myšku) cvak (docvaklo ti) cvak (tak až ted) klik (a zase myška) :))))))))))))))))))))))))))) Až píchneš kolo od Forda ano dělají se z pryže jako u OKTÁVKY nechci vidět jak svojí metodou klik cvak cvak klik budeš měnit.... :))))))))))))))))
|
|
|
No nerad bych Ti bral iluse, ale zrovna v oblasti osvětlení a elektroinstalace to konkrétně s těmi Fordy není zase až taková sláva.
Heslem dne je "šetřit, šetřit a ještě jednou šetřit", takže mezi tím, co v nejlepší snaze navrhne konstruktér a tím, co se pak ocitá v sériové produkci je občas dost rozdíl. Běžné jsou žárovky s nižší životností, poddimensované kabely atd...
|
|
|
Nojo Mondeo. Ale jet s benzinovym Mondeem v kubature do 2 litru obsahu, je jet jak s 1.8T se zatazenou rucni brzdou, vim o cem mluvim, protoze jsem ho mel. To je mi prdlajs platny, ze mam velky auto s dobrym podvozkem, kdyz je slaby a sestivalce, ktery uz jedou, tak zase zerou. To je pak tezka volba.
|
|
|
Nemám sice mondeo,ale scorpio 2.9i,ale kde bereš, že Forďácké 6 válce moc žerou?V pohodě se vlezu v kombinované spotřebě do 13l/100 km a to ho nijak na dálnici nešetřím...
|
|
|
Na to ti muzu reagovat asi takhle: Jel jsi s Octavkou 1.4? To je uplne stejny, ta se sotva rozjede z kopce.
|
|
|
v oktávce nic nevrže - asi jezdíš po okruhu - sem vozil cizí delegaci po praze v ochcáfce a na kostkách sem se styděl, co to vydávalo za zvuky
|
|
|
Nesmíš jezdit jako prase a vymetat kde jakou díru a bude klid a za druhé jakej člověk co jezdí v autě takovej stav toho auta !!!!!!!!!
|
|
Manageri přesedlali na Superble. Oktávka už je moc sociální.
|
|
Nejdriv jsem chtel napsat, jak me uz D-fens tema kecama na oktavku sere, ale pak jsem si uvedomil, ze bych byl potrefena husa, pac mam taky jednu, dokonce i v combi a stribrnou. Jen motor a podvozek jsou bohuzel trapne alternativni, benzinovej dvoulitr 4x4.
Zajimavy je, ze ja potkavam zarucene nejvic prasicu v ofroutech. Kam se na ne sere kdejaka Octavia.
Vsechno je ovsem otazkou pohledu, protoze dneska asi zase nejakej prazskej tatik s nablejskanym ofroutem v hospode vykladal, jak potkal prase v octavii (me). Vracel jsem se z lyzovani v Zasade a dovolil jsem si ho predjet v lese na snehu (jeho 20 km/h mi opravdu pripadalo prilis pomalu na dany usek). Samozrejme ze mi to pak vratil hrdinne na suche dalnici o 15 km dal, kdy ja jel v klidu na spotrebu 110 a on tam mel svych 180.
|
|
|
Zasada, na tu mam nostalgicke vzpominky, tam jsem si pri naprosto banalnim padu v temer nulove rychlosti na lyzich prerval jeden vaz v kolenu a druhy skoro. Ale vypravim se tam zase :-)
|
|
|
Ja tam ted jezdim hodne casto... z Mlade Boleslavi je to kousicek a je tam idealni svah pro pritelkyni, ktera se teprve uci. Navic nocni lyzovani je v Zasade naprosto uuuzasne, pokud clovek nehleda hyperpadaky.
|
|
NAFTA PATŘÍ DO KAMEN !!! a Oktávka? - do ruky jakéhokoliv debila co potřebuje posílit své ego tím nejzoufalejším způsobem a zařadit se do jisté sorty lidí. Ne, nepíšu to, že bych na takovou mrdku neměl. Jezdím Senatorem 3,0/24V a pro zábavu mám Trans-American GTA 5,7TPI... Ať už se někomu tyhle auta líbí, nebo ne, nedá se jim upřít jejich styl a osobnost. A co má Oktávka místo stylu a osobnosti? - zamrdanej motor TDI!!!
|
|
|
Senator 3.0? Respekt! Letajici obyvak. :-)
|
|
|
Akorát kecá huba plná keců a jezdí ve staré stopětce...
|
|
|
Tak Ty musíš bejt opravdu velkej drsňák !!!
|
|
|
Ale vzdyt tam neni jenom turbo dehet.. :) Fotr ma sluzebni Oktavku 1.8 benzin a ta jede slusne, ale zere este vic :) Ale koho by sral erarni benzin :)
|
|
|
to se mas cim chlubit, stara plecka od oplu co stoji parr korun, protoze je to vrak co nikdo nechce a stejne tak starej kram ze statu co byl tech zastaralej uz v dobe sveho vzniku. mas tedy 2 kramy za cca 200000 a melas tady ze bys mel na oktavku. proc sis tedy nekoupil za ty prachy co stojioktavka nejaky jiny ale novejsi auto? misto toho machrujes a tahas na silnici sroty co jen ohrozujou jiny lidi na silnicich. hovada tveho typu radim hned vedle tuzeru
|
|
|
Obávám, se, že lidi jako Ty, kteří jdou na všechno přes peněženku a rok výroby auta je pro ně modlou, prostě nepochopí, že někomu může vyhovovat nebo se líbit něco jiného...
Já jsem se celkem dobře bavil reakcemi některých lidí v ČR na to, že jsem odmítl služebního Passata či C-Klasse a radši jsem si koupil auto za svoje. A ještě ke všemu staré Volvo 480... Ty reakce byly o to zajímavější, že dotyční mají představu o tom, kolik vydělávám a nemohou to tedy odbýt tím, že mě zařadí do ktategroie "socka, co na to nemá" :-D
|
|
|
Jojo, taky mne takovi lide dokazou pobavit... ;-)
|
|
|
ne pletes se, nejdu na to pres penize.je to o tom, ze si nekdo koupi starou plecku s co nejvetsim motorem a jezdi s ni jak hovado. viz reakce na F strankach, jak si muze dovolit, cituji
"letet po okresce s omegou v kombi 260" to vam prijde normalni?? a nikdy jsem nerek ze je F tuzer, jen ze ho diky jeho chovani radim hned vedle tuzeru
|
|
|
No, viděl jsem tu ameriku na F-ových stránkách a musím přiznat, že bych neváhal ani vteřinu. Navíc do toho nasypali asi celkem dost peněz, rozhodně by to na jednu novou vochcávku v dechtu stačilo. F je jen trošku radikální co se týče jeho názoru na produkci vozidel evropské provenience, obvzvláště pak na značku Škoda. Do tuzerů bych F-ovi nenadával, obávám se, že by jeho příspěvky končily v chlívku:-)
|
|
|
Taky bych nevahal ani vterinu - takovyhle auta bych v Evrope nechtel ridit, nedejboze vlastnit ani omylem. Holt je to tu neco jineho nez 300 mil rovne, pak stopka, pak dalsich 300 mil rovne. Nebo nedejboze prisernosti jako Ford 150.
Holt kazdymu co jeho jest.
|
|
|
v chlívku píšeš....tak aspon víme na čem s ním jsme .....:)))))))))))))
|
|
|
Seš prostě borec Styl a osobnost je OPRAVDU to co člověk potebuje když jezdí autem....Jinak až pochopíš na co je auto tak dej vědět budu se zasazovat o vyhlášení státního svátku na tvoji počest .....:))))))))
|
|
a SUPERB? - NAVONĚNÁ BÍDA!!!
|
|
Octávku mam, mam ji rád a líbí se mi(to je subjektivní názor), ale nebojte se, hysterickej záchvat mě nepopadne. :-)
S tim co tu píše D-Fens, případně co píše Lord-Mord na TUZINGU o řidičích těchto aut, hlavně těch 66kwatovejch děl, naprosto souhlasim. Mam možnost pozorovat kousek od svýho bydliště taky takovýho pitomce tuzera s 66kw dragsterem, má spoilery až na zem, gumy asi 425/25 R15, MHC... Mě to nějak nesere, jen se tomu zasměju. Sám jsem pochopil, že moje "voktávka f kobíku f štyrkolce s tédéíčkem" nebude se svými 74kw závodní náčiní, jezdim s ní v klidu, skoro předpisově, v takovým režimu, kdy využívam výhody chrotáka(spotřeba,krouťák) a neserou mě jeho nevýhody(kravál), protože to nervu do otáček. Využívam jeho pohodlí, měl to někdo z Mladý Boleslavy na předvádění, takže to je v červený kůži, s navigací a dašíma pytlovinkama. Dříve jsem měl tu samou, jen míň vybavenou a projel s ní celou Skandinávii, tak vim co řikam o pohodlí. Jezdim často na hory a ve sněhu to vyjede víc, než ML od M-B(vlastní zkušenosti, takovejhle kýbl si radši nekupujte, po roce šel z domu).
Tak toť moje zkušenosti s dobrým, kvalitním, ale spoustou blbů přeceňovaným autem...
|
|
dneska jsem asi v nějakém lepším rozpoložení, že mi ten článek přijde dost ubohý a uřvaný... :) takovou Octavii Tour 1.6 s mech. klimou, lze kupříkladu dneska pořídit na Jarově pod 400 tisíc. novou. připadá mi to jako naprosto ideální vůz pro rodinu s jedním až dvěma dětma. ukažte mi konkurenci, která má dostatečný kufr (pod 400 litrů VDA rozhodně neberu) a je za tyhle prachy? *** a co se týče Klause... existují země, kde ten ranný kapitalismus neproběhl tak rychle a tak "dobře", takže to beru z té lepší stránky :)
|
|
|
Nojo cece, nebudes tomu verit, ale vecina lidi v kufru nejezdi :-)
I kdyz na kradni cimentu je to voptimalni ...
|
|
|
az budes mit jedno-dve deti a budes potrebovat do kufru dostat nejruznejsi veci (kocarek, postylku, detske kolo, sane, hracky) + sbalit se na vikend nebo na dovolenou... tak si povime ;)
|
|
|
A co takhle citroen berlingo :-). taková malá dodávka s kufrem na dvě octavie, místa pro lidi jak ve svatovítské katedrále, 2HDI i s klimou, vynikající jízdní vlastnosti, malá spotřeba 400.000 kaček a množit se můžete bez obav dál, protože lze mít až 7 sedaček :-)
|
|
|
Jo a až se něco vysere tak se nedoplatíš střílíš vedle jak ta jedle s citronem.....
|
|
super článek... Jinak dle mého ještě specifičtější skupinou řidičů jsou majiteré žlutých ferrari, aneb octavia RS. Tohle "hustý fáro" je jen pro ty "největší machry". Poslední kousek jednoho takového mě opravdu dostal. Na zledovatělé silnici na křižovatce chci odbočit vlevo, tak v klidu čekám, až bude v protisměru volno. Rychlostí odpovídající stavu vozovky si to tam v klidu šine dvojice aut. Ve chvíli, kdy je první z nich téměř na mojí úrovni se vzadu jedoucí rozhodne pro majstrštyk- "Předjede toho kreténa co jede na ledu 50, a toho debila co v protisměru odbočuje vezmu přes zastávku".... Musím říct, že je úžasný pocit, když vás protijedoucí auto v lehkém smyku předjíždí zprava... V tu chvíli mít vestavěný kulomet, neváhám a střílím. Bohužel to není součásní ani příplatkové výbavy.
|
|
A co ta nova Oktafka? V te stare jsem mel pocit hrozne maleho prostoru, ale ta nova Oktafka se mi jako prvni Skodule od dob kupatka 110R (moje prvni auto a posledni Skodovka ;-) zase fakt docela libi vcetne vnitrniho prostoru i jizdnich vlastnosti (prestoze sami mame doma jen dve postarsi Subary ;-)
|
|
Pochybuju, že pořídíš Oktávku s klimou po 400 tis. Osobně, než bych koupil Škodu, radši pudu do nějakýho korejce, který má výbavu, prostor a cenu někde jinde a to je z druhý strany zeměkoule..
|
|
|
pochybovat můžeš, ale pokud to kapku sleduješ a hlídaš si akce, tak se to kolem 400 tis. pohybuje (nová 1.6 s klimou, předváděčky jdou samozřejmě níže).
o korejci jsem taky uvažoval - kia cerato, ale to je holt na každým, jestli chce korejce nebo škodovku. já dávám zatím přednost škodovce.
|
|
|
Rada: Kiu v zadnem pripade.
|
|
Zdar lidi a Dfensi.
Jak si možná někteří všímají, jsem opřispěvatelem tohoto webu a taky majitelem Octavie. Asi čekáte, že se budu Octavia zastávat a zároveň se distancovat od těch zmrdů co Octaviemi prasí po cestách. Pokusím se o vyložežení svého postoje následujícím způsobem:
Mým prvním vlastním vytřásadlem byl Ford Sierra 2.0i z roku 1990 a 88kW bylo fakt žrádlo. Měli jsme se rádi. A ještě navíc to byl zadohrab což mi vyhovovalo. Nicméně po pětileté simbióze měl motor mého vytřásadla celkem koriózní a fatální poruchu rozvodů jejím důsledkem byla destrukce motoru. Uznejte sami: destrukce řetězového rozvodu! To bych fakt nečekal! Důvodem bylo přestřižení kolíku jistícího náhonové kolo rozvodového mechanismu.... No co, stalo se. Mrtvolu, nebo spíš její zbytky jsem rozprodal, rok pošetřil a stál jsem před rozhodnutím co za zgarba si pořídit tentokrát.
Tou dobou jsem spolupracoval a stále spolupracuji s kamarádem živícím se prodejem ojetých vozů Škoda. Za své služby jsem měl slíbenu velmi výraznou slevu na libovolný vůz škoda z jeho nabídky. Uvažoval jsem asi takhle: Felicia hnije velmi svižným tempem, takže ne, do Fabie se vevejdu ani do předu a mám jí plné zuby z práce, takže životností a prostorem mi vyhovuje Octavia. Tak jo. Mám ji. Není to maftožrout, ale "podmotorovaná" 1.6. Dal jsem tomuto motoru nějaké vitamíny, takže pro moje účely disponuje výkonem dostatečným. Pro škodovku hovoří v mém případě ještě zázemí damaráda - prodejce, protože tento je majitelem velmi významné sbírky náhradních dílů a protože jsme dobří známí, odvíjí se od známosti i ceny. Zatím jsem toho nebyl nucen výrazněji využít, protože za 9 měsíců co Oktáfku mám se mi vysral termostat, jinak pohoda.
Oktáfkou jezdím tak jak jezdím. V případě silniční kontroly mi není co vytknout ani co se dodržování pravidel týká, ani po stránce výbavy. Asi jsem divný. Tak ať......
Zmrdy najdeme za volantem každého auta. Od okloboukovaných dědků za volantem žigula či stopětky, přez managéry f oktáfce až po direktory f bafku sedmičce. Octavia se stala prodávaným autem mimo jiné asi i proto, že zaplnila na našem trhu jakousi díru a velkým positivem je i fakt, že tím dala práci mnoha lidem. Má svoje nedostatky jako prostor a některé typy motorů. A které auto je nemá? Všestranně ideální vůz neznám, ale pevně věřím že je to ten váš. :o)
Kidd
|
|
Oktávku jsem dostal jako služebáka ještě před tím, než se poprvé na Vose na jazyku objevila typologie řidičů a spojení Oktávka = prasící řidič = kamikadze stroj. No v té době, tj. zhruba před třemi lety, jsem měl pocit, že pokud mě někdo voprasí, pokud se někdo chová jako opravdové hovado, tak to jsou řidiči Seatu. Trvalo to tak tři, čtyři měsíce, ale Seaty bezpečně vedly :-)
Od té doby si při jízdách po vlastech českých poctivě všímám, kdo že se to na silnicích chová jako hovado - dospěl jsem k široké paletě značek, stáří vozu a stáří řidiče. Dokonce mě podobné názory na řidiče Oktávek dovedly k tomu, že se snažím jezdit co nejvzorněji :-)
No a já řídil jak Oktávku 1,9 Tdi f černým, tak Oktávku 1,9 Tdi f červeným íčku. Obě 81 kW. Celkem asi 80 tisíc km, po městě i na dálnici i na horách, v létě v zimě. Jedna měla přes 100 tisíc km, s druhou jsem se přehoupl přes 220 tisíc km (pro šťouraly - byl jsem vždy druhý až třetí řidič v řadě).
Je to fajn auto pro dva lidi s malými dětmi. Kufr, že by člověk převezl krávu, malá spotřeba, solidní jízdní vlastnosti. Jediné, co jsem za celou dobu nechával opravovat kromě pravidelné údržby, bylo rozbité zrcátko případně škody po zlodějích (servaný motorek otevírání okna apod). Kvůli poměru pořizovací cena x malá spotřeba x mizivé náklady na údržbu chápu, proč se tento vůz (Oktávka 1,9 Tdi 66 kW) stal tak populární mezi pro firmy, hledající káru pro střední management a dealery všeho druhu.
Nevýhody jsou notoricky známy-malý prostor pro sezení v zadu je legendární, ale chci - li vozit v autě čtyři dospělé, tak si koupím něco jiného.
Jinými slovy, Oktávka není žádný zázrak, ale z produkce Mladé Boleslavi za posledních 30 let je podle mého to nejpovedenější -samozřejmě bráno v kontextu doby.
|
|
|
shrnul jsi to dobře. (černý íčko a 81 kW?)
|
|
...málem jsem si smíchy učůrnul. Ne že bych se všemi D-F názory souhlasil, ale ta forma je zkrátka božská.
Díky
|
|
D-Fensi, copak ta oktávka za to může, že si do ni sedne ko kot? Stejně tak si může sednout do trabanta, nebo chevroletu. To neni problem auta, ale lidí. Mám ale takový pocit, že ty nemůžeš oktávky ani cítit (nevím proč), protože toto je v krátké době druhý článek, kde kydáš hnůj na oktávky jak se jen dá. Bohužel, srát si co nejvíce do vlastního hnízda je opravdu echt česká specialita.
|
|
který hovado uplacený schvaluje k provozu vozy Šáde a další německý značky. Copak už neplatí zákony? Vždyť přece vozy této kategorie musí být vybaveny lapači nečistot, splňujícími předepsané parametry.
A zkuste si ujet několik set metrů za Fóbijí nebo Ochcáfkou (případně Pasátem či Golfem). Dokáže to vyprázdnit třílitrovou nádržku ostřikovače během několika kilometrů.
|
|
|
...ale nemusi..ne mu siiii...;)
|
|
Správně, Oktáffku nebrat. Stačí Fabia, samozřejmě diesel, 1,4 TDI - 55 kW/75 PS. Tříválec s vysokou životností, nízkou spotřebou a díky vyvažovací hřídeli také téměř bez vibrací. Ani si nepamatuji, kdy jsem naposled řešil to hrozné životní dilema každého zmrda, jak na dálnici bleskově zrychlit z 200 km/h na 280 km/h. Názor ostatních mě nezajímá, ať si každý jezdí, v čem chce. Mně stačí tohle.
|
|
|
Ano, ty priserne tlaky, ktere se musi vyvinout, aby se z tehle kubatury vytahlo tech 75 kobyl, ty tomu motoru vskutku dodaji vysokou zivotnost... ;-)
|
|
|
:-)))))))))
Taky ji máme na firmě a šéf už ví, že se s tímhle autem pěkně seknul. Spotřeba při normální jízdě nejde pod 5.5 litru nafty, turbo zabírá až od dvou tisíc otáček, do té doby je motor strašně líný, je to vzadu strašně malé... Cena s leasingem je stejná jako za vůz korejské proveninence o třídu výš. Oceňuju ale pohodlné přední sedačky a příjemný pocit z přístrojového panelu a palubní desky vůbec, servořízení a hlavně perfektní posez na silnici. Fabku utrhnout do smyku při "smykové škole" na prázdném zasněženém parkovišti je dost obtížné...
|
|
|
Asi jsem to neřekl dost jasně. Nikdo ti nebrání, abys sis koupil Bugatti Veyron s výkonem 1001 PS. Já zůstanu u Fabie 1,4 TDI. Životnost tříválce je mnohem vyšší, než u čtyřválcového motoru, ale to přece víš, pokud nemeleš pantem naprázdno a máš o motorech aspoň nějakou představu. Ty tlaky tam zase tak hrozné nejsou.
|
|
|
Ja myslim, ze jsi to rekl naprosto jasne ;-) Nicmene mozna opravdu prijdes na to, ze trivalcovy turbodiesel neni trivalec z wartburga a ze se nemuze rovnat ani zivotnosti. Turbomotory maji obecne zivotnost nic moc a cim vetsi tlaky (tedy cim vetsi vykon na decimetr krychlovy kubatury), tim hure. A samozrejme, motor s malym vykonem jde do maxima vykonu (a tim maximalni tepelne zateze, maximalni tlakove zateze apod.) mnohem casteji, coz mu na zivotnosti take neprida. Proto 1.9 TDI 66kW je IMHO lepsi volba, nez 1.4 TDI 55kW, i kdyz z hlediska zivotnosti je jeste lepsi 1.9 SDI 50kW, coz je ovsem ctyrvalec. Samozrejme nelze nevzit v uvahu i to, v jakem rezimu je vozidlo provozovano.
|
|
|
O Fabii s motorem ze strategické obranné iniciativy (es dý aj) jsem taky uvažoval, ale ta je přece jen trochu líná. Navíc má vyšší obsah, což znamená vyšší ručení. I když ta spotřeba je přímo pohádková.
|
|
|
fabia staci i 16V, jde o to, ze nekteri lide se do ni opravdu "nevejdou" (mysleno na misto ridice) a proto si kupuji oktavku. ja se vejdu a proto mi staci. akorat to bocni vedeni na sedadle ridice je protivne a tlaci me do zad - asi nemam tu spravnou ergonomii, podle ktere to bylo navrhovano :)
|
|
|
Ono to není auto pro lidi objemnější, nikoliv větší... Se svými 193 cm se do ní vejdu naprosto pohodlně... ovšem pak se z ní stává auto pro dva a psa :o)) Což u Octavie taky, u OII to už asi bude lepší ;)
Na 16V plánuju napsat své zkušenosti, akorát jsem se k tomu ještě nedostal :o) Motor je mě sympatický, až na to, že by lepší volbou byla 1.6, bohužel to však VW Group nedovolí... Točivý moment je u těhle 1.4 malý :o((
|
|
|
Nemá cenu lhát, že je jak ve Fabii, tak v Oktáffce vzadu velký prostor. Nevejde se tam ani dorostenec. Ale ruku na srdce: Kolikrát vzadu někoho vezeme? Pro těch 10% všech jízd autem, kdy vzadu někdo sedí, si nebudu kupovat MPV. Stačí se rozhlédnout (alespoň tady v Praze) po ostatních řidičích: Odhaduji, že nejméně v 60% případů jede auto jen se šoférem. Nikomu nic neberu ani nenutím, ale na sólo jízdu, při které nehodlám demonstrovat Maximum Overdrive ani Prime Mover, mně stačí Fabia.
|
|
|
vsak prave "objemnejsi" lidi jsem myslel :))) to se jednalo o praktickou zkusenost, kdy znamy zamitl Fabii prave z tohoto duvodu a sel do Oktavky - proste se na misto ridice nevesel :)
misto na zadnim sedadle neresim, pac vzadu vozim male deti.
a 16V je opravdu sympaticka - souhlas. zhruba od 3.500 otacek se necha prijemne vytacet a dava o sobe vedet - tedy kdyz to clovek potrebuje. ze to ma malej tocivej moment se pozna s plne nalozenym kufrem v kazdem tahlem kopci... ale to si clovek holt nevybere.
|
|
Nic proti ale asi seš stejnej Zmrd o kterejch píšeš třeba nejezdíš v Octavii ale svoje male ego a možná nejen to si zvětšuješ psaním takových slátanin jako je toto..Je mi Tě líto chudáku!!!
|
|
|
ZAse tady někdo lituje Dfense...... :o)))) Bezdůvodně. A ještě nadává do chudáků... Myslím že Dfens není chudák a lítost nepotřebuje. Nemá rád Octavie. Já ji rád mám. Ale proto ještě Dfense neodsuzuji. Kluku, rychlej mluvíš než myslíš. Zkus zamakat na změně.
Kidd
|
|
|
Když o někom kdo je zakomplexovanej jako je tvuj princ D-fens napíšu že je chudák tak to nemyslím jako nadávku ale spíše jako upozornění na něj...Jinak na změně zamakej spíše ty tohle je článek o ničem a pokud v nm vidíš něco nad tak seš na tom asi na stejno jako tvuj princ.
|
|
|
:o) D-F není můj princ. Jsem orientován normálně. Jinak označení "zakomplexovaný chudáku" neberu jako upozornění. Toto je výraz daleko jiného kalibru než upozornění. O chrochtávkách z osobní zkušenosti něco vím a v této diskuzi se to lze dočíst. S D-F a tímto jeho čánkem souhlasím tak na 30%, ale tato nízká názorová kompatibilita pro mě ještě není důvodem k urážkám. Říkejme tomu třeba tolerance. :o)
Kidd
|
|
|
Proč toho magora tak hájíš? by to sam nezvládl ale splácat něco jako je tento článek zvladne.Kmotak má v něčem pravdu a to v tom že je docela hodně ujetej magor a to asi nebude jen jeho názor.No nic škoda slov pro Individua jako jseš zřejmě ty nebo jako je autor at je radeji člověk nepotka na živo by se mu mohlo udělat špatně...
|
|
|
Nic proti, ale asi jsi stejný zmrd o kterých se dá dočíst na těchto stránkách, třeba nejezdíš v octavii, ale svoje malé ego a možná nejenom to si zvětšuješ psaním takových komentářů jako je tento.. Je mi tě líto, chudáku!!!
|
|
Hm,asi jsem nějakej divnej. Mám služební Oktávku ( starou ) s benzinovým motorem 1600/74kW od roku 2000. Neudělal jsem na tom vůbec nic - nejsem na tuningy a tuzingy a podobné píčoviny. Jezdím normálně - tzn. že na prázdné silnici jedu přes limit tak 100-110,tedy úplně v pohodě. Výkonově mi to stačí,kdo mi překáží,toho dokážu předjet v poklidu,závodník nejsem. čili jsem byl naprosto spokojený.
( žárovky odchází vždy po cca 40000,jak kdyby byly programovaný - jeden den jedna,druhý den druhá )
Ale v cca 120000 se začaly dít věci - jednak jsem musel nechat vyměnit ložisko na pravém předním kole a levém zadním,zámek u řidiče přestal zámkovat a po nějakých drobných mezihrách nakonec odešel motor ( rozpadl se kroužek na klikovce co vymezuje její axiální vůli a zadřel se mi motor,svině. Večer jsem dojel v klidu domů,ráno se ten hajzl ani nehnul ). Tak mám pocit,že to koncern s tou kvalitou má velmi vymyšlené - programovaná životnost dílů a pak se zákazníku poser. Škoda auto už nikdy,jaxi už nebude důvěra.
|
|
|
znamemu se to "rozsypalo" po 6 letech a 180 tkm (ale v autosalonu to zase dali dokupy a jeste prodali dal :) a koupil si dalsi oktavku, protoze tahle zivotnost za ty prachy mu prisla dobra...
|
|
|
veru tak, nejaka sikmooka toyota so zivotnostou 400 000 tkm a viac sa moze ist niekam schovat. a to prosim pekne take auta vyrabali uz od zaciatku devadesiatych rokov.
|
|
V této diskuzi mně velice baví jedinci, kteří článek vzali jako výzvu k polemice o technicko-taktických datech různých dopravních prostředků.
|
|
|
Jo naprostý souhlas, jaksi neráčili pochopit co "tím" chtěl básník vlastně říci....
|
|
Je to Váš názor na lidičky jezdící v Octávkách. Jsem jeden z nich, ale jaksi se nedovedu zařadit do kategorií, které nabízíte.
Jen malá poznámka ŘP mám od roku 1964. jezdil jsem Tatrou 75, Š1000 MB, Moskvičem 412, Fiatem 600, Škodou 120GLS, Fiatem Uno D, Felicií Pickup, Felicií Combi a teď Octávkou GLXi. Mám, společně s Vámi srandu z lidiček, kteří se vymezují za volantem stejného äuta, které řídím i já. Ale prosím, NEGENERALIZOVAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Tak na tomhle se s autorem clanku tedy neshodnu. Osobne jezdim primarne z domova do prace a obracene, nepatrim k zadne ze zminovanych vrstev (tuningari, prodavaci polevek), ale dopravni vyhlasky beru spise jako jakasi doporuceni. Proto jsem presne ten, koho autor nesnasi - clovek, co jede 200 na dalnici a v obci kilo tam, kde je tricitka. Proste a jednoduse - kdyz uz ma covek chcipnout, tak nalitej za volantem s detma pod koly a ne pri nejakem debilnim sportu. Perun! ;]
|
|
|
V zajmu vetsiny z nas vsech se prosim nalej, vezmi do ruky volant a vyskoc z libovolneho mostu nebo budovy, kde se riziko smrti limitne blizi k plus nekonecnu.
|
|
Uváděnou éru si taky náležitě vychutnávam.Já sem se stal majitelem Fobie v new provedení na lízíng.Od té doby se směju svému "chlebodárci" a sobě. Vono totiš porovnání Fobie a Oktávie je na snadě - tvrdim, že vobojí je stejný svinstvo, ale jeden z mála rozdílů je f tom, že voktáfka je širší a těšší zatimco místav v zadu je stejně.Jednoduše - kancelářští vohnouti a zmrdové mají na své prdele dost místa, zatim co lid - hubenější a manuálně vpracovitější je ve foobii f pohodě. Setrvačnost brzdění a rozjezdu je úměrná třídě a velikosti prdele. Svoje "auto" takto pronajímam firmě a zmrdum co si myslí, že tak na mě vydělají. A jezdim... "Svym" zmrdiautem za zmrdipeníze. Je to prdel!!! Je to prdel!!!
|
|
Jakozto majitel Octavia I, 66kW, v kombajnu a tedeicku musim konstatovat, ze je to dost vystizne. Mam to ale v automatu, tak to tak moc nejede, ale z krizovatky jsem prvni!!! A WO TOM TO JE
|
|
|
...leda tak na detskym dopravnim hristi! :)))
|
|
Zdarte fňukny
Někdo by řek, že vobčas jedu jak hovado... ALE na nikoho při tom netroubim, neblikam, v klidu si počkam až se ty zkurvený zmrdi TIRáci předjedou a pak si to vodpálim... Nejradči mam OktaviaTDi dva kilometry za vama blika (asi má sračku a pospíchá na další benzínu). Moje teorie: Když už porušuju předpisy, tak si holt počkam, když někdo jede "slušně".
PS: až se naseru tak to před tim kamionem zašlápnu, ať se posere :-)))
|
|
|
Boze ty jsi ale curak.Moc bych Ti pral,aby Ti takovy tirak srovnal tu tvoji plecku nejlepe i s tebou.Pokud to prezijes,tak by Ti mel rozslapat ksicht ty hovado stupidni.Ja osobne se moc tesim na takove jako jsi Ty.
|
|
Taky mam Oktavku, ale nejak se nemuzu zaradit do zadne kategorie. Mozna to bude tim, ze ta moje stala nova jen 28 000 a momentalne ji tahne na patej krizek :) Nicmene jednu spolecnou vlastnost s touhle novou VW Octavia ma a to je misto na zadnich sedackach. To je myslim nutno pricist Skodovce jako urcite pozitivum - maj uctu k tradicim. Kdyz uz se to jmenuje stejne, tak je to vevnitr taky stejne mrnavy.
|
|
|
Jak mi mluvíš z duše D-fensi. A stav se bude skutečně ještě zhoršovat. Navrhuji ustavit něco jako Výbor veřejného blaha. Jeho členové by měli mít Hummery H 1 a každého takového votrůnink zmrdíka dojet a palicí majznout po vydlabané tykvi. Ozvala by se nádherně dutá rána, nebo by se v lepším případě ona tykev prdla a byl by pokoj.
P.S.: Nebezpečí těchto zmrdíků spočívá též v tom, že vyprovokují další k napodobování Fást a fjůrijs a tím pádem se nebezpečí pro ostatní učastniky provozu minimálně zdvojnásobí.
|
|
|