|
- to se mi líbí, ten první obrázek, nějak jsem nepobral, který že to je kus mastodontu? z USA?
|
|
|
Nechybí v tom vzorečku ještě nějaký snížení skóre za vizuální normálnost nebo nudnost?
Mám normálně, konzervativně a "neobludovitě" vypadající auto bez jakýchkoli výstřelků a i to se při hrubým propočtu od boku dostane nad 10 tisíc bodů, takže už by se mělo jednat o docela mastodonta. A máme nesoulad - nevýrazný auto vs. skoro mastodontí skóre :-P
|
|
|
To je bohuzel subjektivni. Nekomu muze pripadat obluda obludovata, i kdyz vypada tak, jak vyjela z fabriky a pro nekoho jineho by mela mit tam, kde mercedes ma hvezdicku a RR panenku nejmene parozi jelena osmnacteraka.
|
|
Taky se přimlouvám za negativní korekce. Můj miláček má sice skóre nad 7500, ale hluboce se stydíc, musím se přiznat k pohonu na LPG což mi připadá pro daný účel jako velmi trapná záležitost.
:-)
|
|
|
To prece jde prepnout :-)
(jo a ten predchodnik v muzskem rode je "stydě")
|
|
|
Preco? Za platenie menej dani za pohonne hmoty by som urcite netrestal ;)
|
|
...tise soupu nohama v koute. Jen 8926.... :o))))
|
|
|
A co mam ja povedat? Skore 6100. A to jazdim do prace pickup truckom.
|
|
Hmm, takze taky RAM 3500 by mal skore okolo 19000?
|
|
Rychlým výpočtem mi to pro Jeep Grand Cherokee dává 9.500 nebo tak nějak. Dostanu nějaký bonus za přejeté cyklobuzny? ;-)
|
|
|
Zkus to spocitat znovu a lepe, patrne jsi zapomnel nasobit hodnotou h.
|
|
|
Máš pravdu: 1000 x 2 x 1 x 2 + 5200 + 2435 = 11635
|
|
|
No proto, neb mě totéž, ale 2,7CRD dá nějak 9196.
|
|
|
Za přejetý cyklobuzny bych bonusy nedával, ledaže byste si pak za každou z nich na Jeepa věšel nějaký výrazný trofeje :-D
Obecně nemyslím, že cyklista přejetej Jeepem by byl přejetej o tolik líp než cyklista přejetej třeba Oktávkou, aby si to zasloužilo nějakej bonus navíc.
|
|
|
Někdo vozí na kapotě buvolí - bizoní - volské rohy a podobně.
Analogicky bych tedy doporučil na kapotu umístit řídítka (berany či jakékoli jiné patvary) sejmuté ze šlapohybů přejetých cyklobuzen. Kdo víc ?
Jedu si takhle včera po pěkné přehledné rovince 90+kmph, když zprava zpoza křoví mi tam vletěl zyklista (asi 20-30m přede mnou). Naštěstí (pro něj) to ohnul proti mně na krajnici (z mého pohledu pravou, z jeho levou, tedyže v protisměru) a setrval na ní dokud jsem ho neminul. Ve mně by se v tu chvíli krve nedořezal. Umíte si to přectavit kurva ?! (Srazit debila a jít sedět jako za normálního ?).
Asi jsem to měl otočit, dohnat jej, z kola ho zkopat do škarpy a jeho řídítky si ozdobit haubnu (ať mám taky hustokchár). Ale vyměkl jsem a pokračoval domů za ženuškou a dětmi; přenechám ho, vykurvence blbého, k sejmutí někomu jinýmu.
Off topic :
Zmr. Standa Huml se zase jednou odkopal:
zpravy.idnes.cz/humlovi-vadi-ze-kvitova-bydli-v-monaku-dht-/domaci. aspx?c=A140710_162317_domaci_cen
Většina diskutujících dokonce i na elektronické verzi StaréŽumpyDNEStBureš správně zhodnotila, co je Staník zač. Ať jim to kurva aspoň vydrží do voleb...
|
|
|
|
To by fakt jeden blil. Kdo je proti danim, je spatny, zly, sobec, gauner, osoba temnych zameru, dane jsou zakladni funkci statu a zarukou lidskych prav. Fiha, to jsou ale zvasty, neabsolvoval ten pan VUML? Uplne to na mne dychlo...
|
|
|
Poslanec Huml má strach, že přijde den, kdy za to, že lidem škodí, nedostane zaplaceno.
|
|
|
To je jen erupce závisti totálních nul v čele se Standou. Nevšímal bych si toho :-D.
|
|
|
Já taky ne, kdyby ho ovšem ty píče nezvolily...
|
|
|
Naopak, toho *je potreba* si vsimat, protoze oni se tohle mysleni snazi peversne dostat lidem do krve.
|
|
|
Nesouhlas, Těchhle gaunerů je potřeba si všímat. Nezbavíme se jich ale aspoň jim hodit vidle kam můžem a kdykoli můžem. Aspoň je zpomalit...
|
|
|
Tak to je nářez. Nejlepší jsou ty kydy o trénování na sportovištích postavených z daní chudých obyvatel.
PŘESNĚ tyhle kydy používala bolševická propaganda za totality v případě, že se někdo pokusil emigrovat: Vystudoval jsi v ČSSR "zdarma", takže máš vůči společnosti dluh, který jsi povinen splatit. Kolik ten dluh dělá a kdy bude splacen, ti dopředu neřekneme. Prostě splácej, dokud ti neřekneme, že jsi volný.
Mimochodem ten samý systém používají pasáci vůči prostitutkám-otrokyním.
|
|
|
Checht, prej za totality. Tohle mysleni rezonuje snad kazdou diskusi o vysokych skolach (obvykle v souvislosti s pripadnym zpoplatnenim studia).
|
|
|
Trefná poznámka. Pár takových diskusí jsem viděl na vlastní oči. Jenže tenhle způsob "myšlení" pochází (pravděpodobně) z totality. Rozhodně to tehdy byla oficiální argumentace režimu a ne jen "diskusní" (dříve hospodské) tlachy.
|
|
|
Já čekal, kdy se to tu objeví, a už je to tady. IMHO jediná možná reakce je "no a co?" Musíme se na to dívat tak, že Huml není příliš inteligentní (dokonce ani na poměry policajta, co si ho ostatní policajti již roku 1985 zvolili univerzálním debilem na špinavou práci), už vůbec není krásný, mládí odvál čas, ČSSD zrovna dvakrát neboduje a navíc se nám Standa stává poněkud profláklým ksichtem, takže jeho politická budoucnost je nejistá, protože za chvíli nebude stačit už ani na to podstrkování trojských koní ostatním negramotům v parladementu. K tomu připočtěme fakt, že oproti Kvitové je Standa i s poslaneckým platem a prebendou pořád docela socka, zejména vezmeme-li v úvahu, že poslanecký plat na Bali asi nezdaní a viděno touto optikou je ta jeho career choice dost nešťastná.
No a teď mi řekněte: mohlo TOHLE skončit jinak, než nějakým frustrovaným výstřikem do tmy?
|
|
|
Tak je potřeba se na to dívat pozitivně. Já si třeba myslel, že trotl Huml mne už ničím překvapit nemůže a hlouběji se klesnout nedá. A vida ho. Dokázal to a dá.
Akorát je zcela v prdeli, že dle diskuze na Novinkách soudě, se o svůj elektorát bát fakt nemusí. I když to zase nějaké velké překvapení není ....
Pravdou je, že tohle je i na naše poměry fakt mimořádné svinstvo.
|
|
|
|
Tak soudruhu SNB Humlovi zřejmě nestačí, že je ikonou české dopravní buzerace a utahování šroubů v dopravě, chce ještě nálepku ekonomického odborníka :-D. Standa nám v poslední době nějak rozšířil záběr, co se to děje? Že by hledal politické body u závistivé lůzy?
|
|
|
Já vnímám výrok soudruha Humla jako nesmírně pozitivní událost, neboť otevřeně ukazuje o co formálně vládnoucí straně jde, do kdy pro ní má občan cenu, atd..
Zajímá mě, jestli se někdo z lídrů ozve proti Humlovi, (cha, cha).
Po nejméně měsících jsem otevřel diskusi na novinkách a někdo tam tvrdil, že US občan daní v US bez ohledu na bydliště. Prosím někoho znalého, aby se k tomu vyjádřil. Pro navrhovatele této úpravy u nás potom navrhuji zvážit efekt z toho "mám pas US" a "mám pas ČR".
|
|
|
Ano, dva státy na světě, USA a Eritrea mají tzv. worldwide taxation.
|
|
|
To s těmi US občany a daněním všech příjmů z celého světa je v zásadě pravda. Nicméně ten systém je (jako asi většina současných daňových systémů) velmi složitý. Odečítají se tam daně, už zaplacené v jiných státech, jsou tam paušální odpočty na osobu atd. Ve výsledku to pro spoustu normálních lidí nepředstavuje žádnou reálnou daňovou povinnost navíc, ale „jen“ haldu papírování pod pohrůžkou doměření daně a pokut.
Musím říct, že ten základní princip mi dává jistý smysl - pokud by se tedy US federální vláda necpala do všeho, ale zajišťovala pouze ochranu zájmů svých občanů v zahraničí a vnější obranu. Pak by se taková daň dala považovat za úhradu zajištění základních občanských práv, keré občanství přináší. V současné podobě je to pochopitelně neskutečně perversní.
|
|
|
"Mluvčí tenistky Kvitové Karel Tejkal se nejprve ptal, kdo je Huml."
http://aplikace.mvcr.cz/sbirka-zakonu/ViewFile.aspx?type=c&id=2739
pokud zdaní v ČR, nemusí už danit v US.
|
|
|
Češi jsou zmrdi, ale Babiš je má pod kontrolou, trénovala v agrofertu, tak musí přece platit Babišovi dotace. A co Babíš, kdy vrátí ty desítky MILIARD co ukradl na dotacích ?
|
|
|
To, že je Standa blb, o tom není pochyb. Nicméně to, že je Kvitová vyčůraná a jen využívá mezeru v systému, to je taky fakt. Jde zcela jistě o účelový krok a i nadále bude (vždy bylo) centrem jejích zájmů a vazeb ČR. Nechápu trumpety, co se jí tak mohutně zastávají. Pokud firma přesune svůj domicil do daňového ráje, tak je to "nesmírně nemorální", ale pokud to udělá pinkálista/ka, tak je vše naprosto v pořádku? Hmm, zvláštní logika... Osobně je mi nějaká Kvitová u zadele, nicméně mě štve, že ona může a já ne...
|
|
|
"... nicméně mě štve, že ona může a já ne... "
A vítěz soutěže "coming out tisíciletí" je jasný!
|
|
|
Díky za uznání! Vždycky mě potěší, když si někdo všimne mého talentu. Škoda jen, že ho oceňuje tak málo lidí... :-)
|
|
|
Zavist je v rozumne mire dobra vec. Jen se musi pojmout nikoli stylem "souded ma kozu, ja ne, tak chci, aby mu chcipla", ale "soused ma kozu, tak co muzu udelat proto, abych ja mel dve?"
|
|
|
S tím se nedá než souhlasit. Jenže tady je ta situace trochu jiná. V případě, že by Kvitová trávila méně jak 180 dní mimo území ČR (což je velmi pravděpodobné) se tak dopustí podvodu, nicméně v Koucorkově (na rozdíl od Německa) není síla, která by jí ho byla schopna/ochotna prokázat. Druhá věc je, že je to pinkálistka, kterou masy uctívají, takže není co řešit... Na druhou stranu když budu já zcela prokazatelně víc jak 180 dní mimo ČR a zařídil bych si bydliště mimo EU, tak je mi to stejně prd platné, protože je v mém případě, krom jiného, snadno prokazatelné, že fakticky žiju v Kocourkově. Prostě mě štve ten dvojí metr. To nemá se závistí nic společného.
|
|
|
Teda, že jsem s tím příspěvkem dole psal... lituju..
|
|
|
Zcela upřímně, vůbec tomu komentáři nerozumím.
|
|
|
Rozhodně nepřekvapuje, ono je toho víc, čemu nerozumíte.
|
|
|
Vyhrál jste! Na tuhle "smršť" argumentů se fakt nedá nic říct. Uff...
|
|
|
Nevyhrál jsem nic, jen jsem vzdal pokus o to dovést Vás, třeba i špatným způsobem, někam k domyšlení nápadu, který schvalujete.
|
|
|
Tak se snazte, aby tomu tak ani ve vasem pripade nebylo. Kde chce, hleda zpusoby, kdo nechce, hleda duvody.
|
|
|
"Nesmirne nemoralni" je to jenom pro bandu vychcanych socanskych vyzirku. Pro vsechny slusne lidi je prinosne, ze jsou dalsi prostredky uchraneny pred kleptomanskymi manyry (ceskeho) statniho urednika.
|
|
|
Nedotovataly nedávno ještě Státní lesy ČR tzv. Český tenisový svaz? Ono je to poněkud provázanější.
|
|
|
Lesy dotovaly kde co. Kaderku určitě taky. Jen nevím, jak se to týká Kvitové.
|
|
|
A už jste někdy slyšel pojem daňový domicil? Evidentně ano, když s ním operujete. Za jakých podmínek je kdo u nás povinen platit daně? Doporučuju projít i jen diskuzi na novinkách nebo idnes, neni to úplně sbírka zákonů, ale pro Vás to bohatě stačí..
No a taky si to můžem otočit, kurnik, proč u nás platěj daně lidi z jiných zemí? To je nespravedlnost, ať si platěj u nich, když u nás jenom pracujou..
|
|
|
S ohledem a to, že ta pinkálistka tráví většinu roku po všech čertech na turnajích, popřípadě exhibicích, tak fakt nevím, co se vám nezdá. Jestli bude v ČR za rok dohromady měsíc, tak je to skoro moc.
Dělejte to taky tak, a budete na tom úplně stejně .... tedy, asi až na ty příjmy, na ty to chce ještě vyhrát třeba ten W:-).
|
|
|
No, pokud opravdu většinu roku tráví mimo ČR, pak proti jejímu kroku není co namítat. Jenomže ono to tak s pravděpodobností hraničící s jistotou není...
BTW Mám důležitější věci na práci, než vyhrávat Wimbledon a její příjmy jsou mi u zadele, Jenom zoufalec si myslí, že peníze vyřeší vaše problémy.
|
|
|
Ono to tak s absolutní jistotou je ..... jako u všech, nejen našich, špičkových tenistů. Tenista .... špičkový .... prakticky bydlí v kufru. Pár jsem jich svého času znal. Na jednu stranu jsou tam velká pozitiva, na druhou ten život fakt není až taková prdel, jak si mnozí myslí.
|
|
|
S tema riditkama by to asi neproslo, neni to homologovanej doplnek. A homologaci to nedostane, protoze by to mohlo upadnout a radius hran je mensi jak 3 mm a kdovi, co jeste. Bohuzel.
|
|
Tak já to mám od 10 060 do 16 060. V prvním případě přijedu pouze svým terénním vozem, ve druhém případě za svůj teréňák ještě zapřáhnu bržděný přívěs se dvěma nápravami a nákladem o celkové maximální hmotnosti 2 000kg.
Takže to mám "slušné" až "velmi slušné" :-D.
|
|
|
Jestli pořebujete devítitunu, mohu zapůjčit.
|
|
|
|
:) deväťtonku občas ťahám za svojim drobcom, ktorý podľa vzorca dosiahol hodnotu 14700.
|
|
|
Ja to mam 11150 auto a 18550 auto s privesem. Ale urcite se tu najde nekdo, kdo nas vyrazne trumfne.
|
|
|
Mám pocit že ano. Ještě že jsem odjakživa línej počítat. :)
|
|
|
Jen ze zvědavosti - co vozíte v takovým maxi přívěsu? To souvisí s nějakým hobby? Jen, že já nikdy na žádným autě přívěs neměl a ani mi nijak nescházel..
|
|
|
Ne v nem, ale na nem. Jine auto, pokud by to bylo potreba.
|
|
|
|
No, on také slušný karavan může snadno dosáhnout dvoutunové váhy. Anebo stavební matroš: stavíte srub, naložíte na podval pár kmenů a hned jste na maximální hmotnosti :-).
|
|
|
No mate pravdu. 51000 plusminus nejaky drobny. To co mi rika pane 10500-16400...
|
|
Čistě teroreticky: Jak se to počítá u pásových vozidel?
Ikdyž tam se o vysoké skóre postará hmotnost a objem..
|
|
|
U pasovych vozidel se jako naprava pocita kazdy par kol, kterymi se hmotnost vozidla prenasi na pasy. Hnanou napravou je pak takovy par kol, ktery je hnan jinak, nez pasem samotnym :-)
|
|
|
Karosa - můžu se hlásit o titul? vychází 30.000 a ano, řídil jsem.Je nějaký odečet za to, že jsem s ní jel do práce proto že jsem ji vezl na garančku?
|
|
|
Roote,
nerad to říkám, ale v tom skóre je asi něco blbě, když je schopen bodovat (ve středním pásmu) i sen panelákového dobrodruha - Škoda Yeti (uvažujme 4x4, 2.0TDI):
X = 1000 * 2 * 1 * 2 + 2000 + 1530 + 2075 = 8075
|
|
|
Zajimava silnicni obluda zacina u 10000.
|
|
|
Přivěsim vozejk a naložim ho pytlama s cimentem, no ne ?
|
|
|
Pak uz z toho ovsem obluda je. A poradny vozik beztak neprivesi a kdyz privesi, tak to jednak nepojede a krome toho to auto mozna pretrhne :-)
|
|
|
Buď máte výpočet blbě nebo je v tom ještě nějaký těžký přívěs, čímž už to není hodnota sněžného muže, ale plně naložené soupravy.
|
|
|
Omlouvám a opravuji.
Člen +1530 je chybně, ten tam nemá být (původně jsem počítal s pohotovostní hmotností 1530, avšak celková je 2075kg. Opravil jsem součet, a opomněl 1530 odmazat).
Nehledě na uvedenou chybu, celkový součet (hodnota X) je správně.
X = 1000 * 2 * 1 * 2 + 2000 + 2075 = 8075
Jednoosý přívěs naložený cimentem o nejvyšší celkové hmotnosti 750kg by měnil výpočet takto:
X = 1000 * 3 * 1 * 3 + 2000 + (2075 + 750) = 10825
|
|
|
Vy mate na privesu hnanou napravu? :-O
|
|
Jiz samotne skore napovida, ze pochazi z rise :D 8811
|
|
|
A6 C5 Avant Quattro 2.5TDi
|
|
lunochod - 32 800
současná F1 - 4 290
|
|
|
|
Lunochod byl původně navržen i pro přepravu kosmonatů. Podle obrázků ale jedině stylem "na popeláře".
http://blog.kosmonautix.cz/wp-content/uploads/lunokhodriderx.jpg
|
|
|
Pro curiosity mi vychazi vic, nez 9899. Ale nemuzu nikde najit, jaky objem maji ty valce s 11 librami oxidu plutoniciteho (238PuO2).
|
|
Můj daily car Audi S8 má 10522, ale do mastodonta to má daleko...
|
|
Mohu započítat šlapací traktor s dvounápravovým fekálkem naložený v přívěsném vozíku za autem? Má přece také jednu hnanou nápravu...
|
|
|
Řídíte ho? A jaký to má objem?
|
|
me rika pane belorus EO2621s indexem 12900. jsou nejake body navic za ctvrtkubikovou lzici vzadu a pultunovou radlici vepredu? bycikl to prestipne jako nic a skodu 1,2 HTP to taky dokaze slusne nacechrat
|
|
Slabý:
1000 x 2 x 1 x 2 + 2400 + 2580 = 8980. Holt malej motor v poměrně velkym autě :-(
PS: Patrol s motorem 2,8 taky nebude nijak ohromující.
|
|
V jednom ma root recht....fakt uderila okurkova sezona....
|
|
Slavny moravsky rodak Sigmund Freud mel velmi zajimave nazory na muze posedle velikosti...8o)
|
|
|
Myslíš toho narkomana, co si tak dlouho nevrznul, až z toho vznikla celá jedna odnož psychologie?:-)
|
|
Mam jenom tri semestry fyziky na technice, ale u vzorecku i tak vzdy zkoumam vyslednou fyzikalni jednotku. Co vznikne, kdyz se secte kubatura v cm^3 a hmotnost v kg? :-)
|
|
|
|
Je to jednoduché.
Vzoreček je statistický, a v tomto případě nás zajímá index X, který je definován tímto vzorcem.
Statistici jsou si samozřejmě vědomi všech aspektů tohoto indexu, včetně součtu dvou různých veličin.
Problém je ve výkladu. Toto číslo je vhodným vyjádřením obludnosti s určitou přesností pro nás plebejce.
Např. můj výsledek 5006 je sice na spodku hranice své kategorie, ale určitě si zaslouží o hodně lepší - třeba 7400, což je rozdíl v intervalu 5 000 - 7 500. Jenže všechno je to furt jenom "ne to nejhorší".
Osobně si myslím, že vzoreček je k ničemu, protože vůbec nepočítá s externími vlivy, v mém případě aktuálně s rozbitým předním sklem, které na mastodontnosti přidává sílu zhruba dvou třetin fotbalového hřiště nebo celých čtyřech vozidel Škoda Octavia III.
|
|
|
Vznikne heš. Bezrozměrné. Na poměřování dobré.
|
|
|
Jednotkou je jeden stupeň Rootovy stupnice obludnosti.
|
|
|
To se prozatim nejak nedostalo do SI :)
|
|
Pro vozidlo s nadčasovým designem z roku 1960, na němž jsem o posledním víkendu procestoval hezký kus Jihozemě, mi vyšlo celých 2190 :-)
Má ho někdo menšího?
|
|
|
|
Mému současném skútru vyšlo 2 518. Předchozí padesátce 2 339. Babeta typ 210 vychází na 2 183 a níže už asi vyjdou jen motokoloběžky nebo ještě níže elektrokola. I když typické elektrokolo s motorem v předním kole má vlastně poháněné obě nápravy, takže to vyjde na cca 4105 ;-)
|
|
|
Pozor, motocykly (a mopedy, elektrokola apod.) nemaji napravy, ale jen jednotliva hnana kola, cili pocet hnanych naprav se v takovem pripade deli dvema :-)
|
|
|
Nějaká motorka, nebo rovnou Velorex?
|
|
|
|
Stadionek :-) Tiše závidím!
|
|
|
Nene, spíš tipuji na tu Felicii :-).
|
|
|
Sakra. Beru zpět! Jednostopé, JEDNOSTOPÉ vozidlo :D.
|
|
Tak jsem si to taky spočítal, a musím říct, že vzorec je skutečně přesný, a moje vozidlo je "v druhé kategorii" s hodnotou 5006.
Nicméně plánuji zvětšit skóre zavěšením na tažné zařízení několika byciklů, pro lepší ovladatelnost a "skutečnost náprav" osazených nadšenými cyklisty.
Na tuhle oslavu to nestihnu, není kolem mě dostatek cyklistů, co by podporovali tento způsob přátelení, a chtěli by, aby petrolheadi a cyklisté mohli sluníčkově vyrazit společnými silami směrem k duze.
|
|
OK, donutili jste mně počítat o půl čtvrté ráno a v tu samou dobu hledat techničák. Obludovitost mého vozidla 5958 je mi totálně k smíchu. Jak je to s tím odečtem za LPG??? :D :D :D
|
|
co jsem řídil, no, ovládal, má X=400 000,- a něco, není nad skromnost loučkoplazové. Ahoj "pedálům".
|
|
|
Vlak? Ono mne sa tiez onehdy postastnilo dostat za kontroler, ale ako vypocitam kubaturu styroch elektromotorov?
|
|
|
Jednoduše. Pokud je to nezávislá trakce, tak je to objem motoru, případně spalovací části generátorové jednotky, krát počet jednotek plus pomocné agregáty (např. kompresor pro vzduchotlaké startování), pakliže mašina něco takového má. V případě čistě elektrické trakce odhadneme objem motoru, co by té mašině zhruba odpovídal, nejlépe na základě analogických dieselelektrických strojů.
|
|
|
šesti přece, no šesti-NÁPRAVÁK, a honil to K8 310DR, mělo to orange farbu, říkalo se tomu P......Č VÁŽILO TO KE 100t. Byl to petroleják, krásnej, no.
|
|
|
Ale z domova do prace jste s tim, pane prdolo, patrne nedojel :-)
|
|
|
Pokud je správná moje původní domněnka, že je to obojživelný létající člun (něco jako PBY Catalina), tak by stačilo mít za barákem dostatečně velkou a rovnou louku. Případně, pokud je to ten vlak (což je asi o dost pravděpodobnější), tak není vyloučeno, že prďola sdílí moji slabost pro strážní domky a jiné nemovitosti u trati:-).
|
|
|
No, zrovna v pripade Cataliny by ta "lucka" musela byt dost velka. Rozhodne to nie je nieco co zaparkujete v dnesnych subdivisions. A na x=400000 sa nedostane.
|
|
|
Nj, na Catalinu je asi nejlepší mít barák u jezera. I když Catalina umí vyjet z vody na břeh a naopak (hezky vidět je to třeba na začátku filmu "Dva machři mezi nebem a peklem"), takže kombinace řeka+ louka by taky šla. Koncept obojživelného letadla (a tedy prakticky trojživelného dopravního prostředku) považuji za obecně geniální, mým dětským snem z této oblasti byl Beriev Be-200 nebo A-40, ovšem to už je pro osobní přepravu skutečně hoooodně přehnaný stroj:-).
|
|
|
Catalina umí nejen vyjet z vody, ale normálně operovat z pozemních základen. Před ca 3 týdny jedna vzlétala asi 50 metrů ode mne, hned za DC-3. Nádherný zážitek.
Mimochodem, v Lelystadu na letišti se dá zorganisovat vyhlídkový let Catalinou včetně vodního přistání a vzletu. Už nějakou dobu se k tomu chystám, ale sháním další šílence do party, nepřidáte se?
|
|
|
Nezní to vůbec špatně, Catalina už má charakter muzejního stroje (ačkoli jich bylo vyrobeno vcelku dost a většina přežila válku, takže po válce bylo jak nasr... a dodnes jich létá relativně hodně). Na kolik to tak vyjde a jaký je odhadovaný časový rozpočet takové akce?
|
|
|
Přihazuji, X > 1.600.000. Nákladní bobina (122) + cca 1600 tun nákladu (a to nepočítám hmotnost mašiny 85 tun, 4 tažné nápravy a objem motorů).
Těch 400.000 by mohl být cca Pershing + 4 vozy.
|
|
Pro nesmrtelnou Pragu V3S mi skóre vychází asi tak 35 000.
|
|
Hezky clanek!
Soukrome 7000 (stydim se :-D )
Pracovni 75500 (s tim, ze koeficienty N, x, h jsem zanedbal, resp pouzil hodnotu 1)
|
|
|
"Pracovni 75500 (s tim, ze koeficienty N, x, h jsem zanedbal, resp pouzil hodnotu 1)"
Co to proboha je?
|
|
|
|
Kombajn nema jen jednu napravu, cili by neplatilo vyse zminene :-)
|
|
|
napovim
1000*1*1*1+26000+48500
(plus minus autobus)
|
|
|
To ale nebude silniční vozidlo, ne?
|
|
|
Je zpusobile i pro cestu na silnici, nicmene je potreba doprovod (pro bezpeci okoli) :-)
|
|
|
Tak schválně kdy jsi jen naposledy tankem do práce? :)))
|
|
|
Vzdyt pisu, ze je pracovni... a nepovidej, moc dobre vis, jak to ted mam :-)
|
|
UAZ - 8 900
To je ale mimo hodnocení ve stupnici :-(
Sakra cítím se odstrčen.
|
|
Sakra ! 7484 - Loni jsem naboural Oktávku, přičtete mi za to alespoň těch 16 bodů nebo se mám jít ožrat s pocitem, že život ztratil smysl?
|
|
Tak moje skromné SUV pouze 8731. Ale! Stačilo se trošku zamyslet (podobně jako někteří předpisatelé) a připojit vleček - a alas! jsme na 14531. To je na skromné SUV docela dobrý výsledek!
Ehm, nedostal bych nějaký bonus, když bych do vleku naládoval ještě dvě hemelky s dvakrát čtyřma nohama o výkonu dvakrát jeden kůň? ;-)
|
|
|
Nebylo by vhodnější tam naládovat rovnou mastodonta? ;-)
|
|
|
Kdyššš mastodonta doma nemám, zatímco několik hemelek ano ;-)
...pro účely měření mastodontnosti ovšem uvažuji pouze o naložení dvou kusů, neboť více se jich tam nevleze (alespoň ne bez reálného poškození hemelek i vleku)
|
|
|
|
Spravna otazka... pocitam ji jako jednu celkovou a z toho zaroven jednu hnanou :-)
|
|
|
To už tu Root někde popisoval- počet náprav je počet vodících+ trakčních soukolí, přičemž za hnanou se považuje trakční náprava, tedy ta soukolí, která jsou napřímo propojena s pohonnou jednotkou vozidla.
|
|
Tak ja jsem s jednim vozem: 5917 a s druhym 7826 :) z pohledu mastodontie nic moc, ale staci :)
|
|
62800 nemám se zač stydět....
|
|
kdyby nám nějakej blbeček nenaboural naše firemní vozdilo a to tak, že šlo na odpis. Kterým sem taky občas do práce jel, tak bych měl skóre: 15081
jde o tohle:
http://www.dekonta.cz/files/Image/ehs/ehs05.jpg
|
|
a myslím to bez vozejku.
Kdybych k tomu dal náš dvouosej vlek na 2500 kg, tak by to bylo: 28293
myslím, že dobrý sḱóre :-D
|
|
Mám dotaz na autora, jakou hodnotu mám dosadit jako zdvihový objem C u elektrické lokomotivy? Spalovací motor to jaksi nemá :-)
Dosadím-li tam nulu, tak pro samotnou elektrickou loko řady 350 vyjde hodnota 104.000 :-)
Pro vlak by číslo bylo v řádu milionů :-)
|
|
|
|
Nějakejch 111 vagonů. Kolik se vůbec dá takhle zapojit za sebe než se přetrhnou? Ty závěsy nevydrží všechno…
|
|
|
To by mě taky zajímalo, i když jen v únosnosti spřáhel problém zřejmě tkvět nebude, je v tom taky pneumatická soustava, elektronické zabezpečení, koneckonců i kapacita dráhy apod. 111 vagonů je dost (tedy rozhodně nejdelší vlak, co jsem kdy viděl, vč. těch, co jsem viděl na Youtube), i když limit to pravděpodobně nebude. Pokud někdo víte, jaký je nejdelší zaznamenaný vlak na světě, tak se pochlubte:-). Další pozoruhodná věc je, že se zjevně víc vyplatí vybavit jeden superdlouhý vlak, než dva kratší, a to navzdory tomu, že počet lokomotiv i počet lidí na obsluze je vlastně stejný. A poslední zajímavá věc je, že u nás je nákladní vlaková doprava v hluboké depresi, zatímco v USA je potřeba vypravovat tři kilometry dlouhé vlaky, aby to vůbec uvezly..
|
|
|
U nas je nakladni vlakova doprava v hlkuboke depresi?
|
|
|
Je to jednoduche. Vzdialenosti a objem tovaru. Aj v USA a Kanade sa na prepravu na podobne vzdialenosti ake mate v CR pouzivaju prakticky vyhradne kamiony.
|
|
|
lokomotiv i počet lidí na obsluze je vlastně stejný
Ne nutně, spousta moderních lokomotiv může být spřažena a ovládána z jednoho stanoviště. Např. reko brejle.
|
|
|
Rudne vlaky v Mauretanii mavaju okolo 200 voznov. Fyzicky najdlhsie vlaky asi mame my v Kanade - CN aj CP prevadzku kontajnerove vlaky o dlzke do 4200m Pocet vagonov bude asi mensi nez u tych rudnych vlakov.
Prenos sil z cela vlaku sa obmedzuje pouzitim vlozenych rusnov.
|
|
|
No jo, země neomezených možností :)
Oproti těm sto a více dlouhým vlakům je například EN Metropol pidi vláček :)
Co se výkonu týče, nic srovnatelného s řadou 350 (4000 kW) u nás v nezávislé trakci vyráběno nebylo. Brejláči, pomeranče, čmeláci, všechno max. 1500 kW. Ono to má všechno vesměs podobnou max. tažnou sílu, ale třeba brejle dají maximálně 100 km/h, kdežto krysa umí jezdit 160 km/h.
|
|
|
Tak to je jednoduché: jedna 350, která má 4000 kW, to jsou přibližně tři brejlovci řady 750, zapřažení za sebou:-). 350 má nějaké srážky za to, že není nezávisle napájená a tudíž se zastaví, když vrchní pan železničář zhasne, což je trapné, uncool a out, čili to na ty tři brejlovce vychází přesně. Takže je to nějakých 130x3= 390 litrů. No, to už je docela slušnej raketoplán...
|
|
|
:-)
Nezávislost na drátech je u motorových lokomotiv kruciální benefit :-) Loni jsme s 362 (na rychlíku Dargov) zdechli v Kysaku a jak byla dobrá Bardota z RD Košice, když pro to jela a do těch Košic to dotáhla :-) Proběhl nezanedbatelný tuning troleje spalinami z šestiválce ČKD.
|
|
|
Já bych prostě odhadl objem motoru, co by té mašině zhruba odpovídal, nejlépe na základě analogických dieselelektrických strojů. Něco si lze přidat i za pomocné agregáty, pokud je smysluplné předpokládat, že by u analogické mašiny s nezávislou trakcí byly konstruovány s použitím jednotek s vnitřním spalováním.
|
|
SKOT je good, ale řídí se to fakt debilně
|
|
Nechtelo by to zohlednit i vykon a spotrebu?
Treba muj nenapadny ctyrsetkonovy kombik (e46) je v nizsi kategorii nez dieselova ochcavka 4x4.
|
|
948 000 - drobec BelAZ 75710
|
|
|