D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Test: Seat Ibiza 1,4 16V @ Tenerife
    (ze dne 07.12.2008, autor článku: Jan Gutbayer)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 07.12.2008 20:50:19     Reagovat
    Autor: Tenzor - Tenzor
    Titulek:Recenze na Tenerife
    Recenze na Tenerife docela nalakala.

    K recenzi na Ibizu a zmince o podvozku a fabii. Vnimani velkeho rozdilu v naladeni podvozku, bych si osobne vykladal spise rozdilnym obutim obou vozu. Na fabie se davaji typicky spise uzsi gumy s vetsim profilovym cislem. Podle obrazku soudim, ze Vas vuz byl obut do "galusek" s profilovym cislem kolem padesati. Z vlastni zkusenosti vim, ze 20 mm sirky a 10% na profilovem cisle dokaze s vozem udelat zazraky. Nedoplnil byste jeste tyto udaje?

    Jinak by me zajimaly pohnutky kapitalistovy udelat z Fabie nemotornou kacu a z Ibizy kulervouci a jine casti tela rvouci todlecto Auto Emocion.

     
    Komentář ze dne: 08.12.2008 01:29:05     Reagovat
    Autor: Jan Gutbayer - gutbayer
    Titulek:Re: Recenze na Tenerife
    Profil gum jsem nezjišťoval, bohužel.

     
    Komentář ze dne: 08.12.2008 07:26:44     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Recenze na Tenerife
    No to je chyba. To je pak srovnání jízdních vlastností trošku zavádějící. Vždyť Ibiza má stejnej podvozek jako Fabia a Polo, ne? Tak jak by mohla jezdit tak výrazně jinak.

     
    Komentář ze dne: 08.12.2008 08:29:26     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re: Re: Recenze na Tenerife
    Myslím, že to jsou gumy 185/60R15, které se na Ibizu 1.4-16V Stylance montovaly standardně. Půjčovna asi auto netunila. Dojem menšího profilového čísla vyvolávají seatí kryty kol, které přesahují přes ráfek.

    Jinak podvozek Ibizy není totožný s fabií, totožné jsou jen hlavní komponenty jako podlaha, nosič agregátů, ramena a nápravy. Ibiza má tvrdší pružiny, jiné tlumiče a jiné silentbloky zavěšení ramen. Fabia je v souladu s vymezením Škodovky uvnitř koncernu trochu měkčí, paradoxně to může být výhoda, protože podvozek téhle IBizy je tvrdý jak prkno. Měl jsem podobnej kchár a na D1 mi málem vypadaly plomby ze zubů.

    Komentář ze dne: 08.12.2008 00:10:34     Reagovat
    Autor: Bures - Bures
    Titulek:Muhehe
    Zcela zbabele se domnivam, ze autor se deli o zazitek, jak si s Ibizou zablbnul na Tenerife... zcela ho chapu, uzil jsem si tam to same s podobnou Ibizou, akorat mela min dveri, vetsi motor a tenkrat to byl novej model... Jo, bylo to super, clovek se tam vyblbne jak svina. Ale se svym, nebo kterymkoliv jinym autem by se tam autor odreagoval skoro stejne....................to neni autem, to je prostredim:)

     
    Komentář ze dne: 08.12.2008 01:33:33     Reagovat
    Autor: Jan Gutbayer - gutbayer
    Titulek:Re: Muhehe
    Ne tak docela. Byl jsem tam potřetí, poprvé jsem si blbnul s Xsarou 1,4 a bylo to báječné. Podruhé s Getzem a to bylo sotva přijatelné. A teď Ibiza. Jinými slovy to prostředí je mi důvěrně známé a přesto ho miluju čím dál víc.

    A dovolím si silně pochybovat, že bych po zážitku s C3 měl tendenci napsat takto laděný článek. Byl jsem s C3 dvakrát na služebce a můj dojem byl konstantně strašný.

    Komentář ze dne: 09.12.2008 22:02:58     Reagovat
    Autor: pikacu - pikacu
    Titulek:Nedočetl jsem
    Obvykle nejsem významným kritikem zdejších článků. Nicméně pokud čtu test vozidla, pak chci číst o vozidlu a ne o ostrovních krásách, cestě do hotelu a o podobných spíše osobních zážitcích autora. Neříkám že to musí být nuda, spousta lidí se asi zaraduje že tu vlastně máme takový malý cestopis s bonusem ve formě krátkodobého testu půjčeného vozidla. Nicméně když test, tak prosím něco málo technických detailů a hlavně dlouhodobé zkušenosti s vozidlem - 14 denní projetí asi závady a nedostatky neodhalí.

    Přestože jsem nedočetl, článek si své čtenáře najde a tudíš tedy má svůj význam zde.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.