|
Až budu plešatý životem utahaný padesátník, tak si ho možná koupím. Toto a Corvetu považuji za auta. Těší mně, že ho zatím moc nezkriplili. Bohužel zatím mně omlouvá potřeba někam posadit prevítky.
|
|
|
Plešatý a životem utahaný padesátník?!?
Čéče, mít Vás po ruce, tak Vám jí fláknu, že se Vám košile zamotá do prdele... kurňa, je mi pade a nikdy jsem se necítil líp. Jestli Vy nebudete jedním z těch věkem sešlých třicátníků...
|
|
|
Vy normální lidi si tak máte nač stěžovat. Já jsem plešatá vyžilá vyčerpaná kreatura od svých pětadvaceti:-). Jo a rozhodně to není tím, že bych pařil nonstop od patnácti let...
|
|
|
Normální? To bych si tedy vyprosil...
Tak to bude nejspíš tím, že nepaříš. Já naopak od svých patnácti pařím s krátkými přestávkami furt. Měl bys to dělat také tak, bo je to zdravé. Lidi co běhaj po lese, mají červené jen tvářičky, my máme i nosík....
|
|
|
Já tušil, že pes bude zakopanej v těch pařbách. Jen mě nenapadlo, že je to obráceně!
|
|
|
Njn, typická oběť propagandy.
|
|
|
To byli moji rodiče. Ti mi vždycky říkali "Jestli přijdeš ještě jednou domů vodpařenej jak ti dva sobi z reklamy na Finlandii, tak tě neznáme!". No a takhle to dopadlo...
|
|
|
Něco podobného mi říkali taky, jenomže já jsem se nedal, bo zdraví mám jen jedno. Ty jsi ale mlád a můžeš hodně dohonit. Nicméně tě musím alibisticky upozornit, že chlastat je nutno zřízeně a taktéž je nutno dbát na udržení alespoň minimálního obsahu krve v alkoholu.
|
|
|
Pokuď jsem se dotkl osobně, omlouvám se, nebylo účelem.
Ano, jsem 75 ročník a ponny car je zhruba přesně to, co bych si koupil, kdybych nemusel dělat kompromisy kvůli třem prevítkům. Volil bych hemi ...
Takto na něj bohužel nemám. Ani finance (překvapivě nejnižší příjem na hlavu mají rodiny s více dětmi, ačkoliv mají dost vysoké relativní platy), ani využití (stálo by mi asi na chalupě).
|
|
|
Pokud jsem svojí reakcí vyvolal dojem, že je na místě omluva, tak se omlouvám.;-)
|
|
|
:o))...souhlas. teprve po překročení 40 mi přijde život doopravdy zajímavý. a ne že bych se do té doby zrovna flákal...
|
|
|
Žejo? To jsem rád, že v tom nejsem sám, spousta mladých si myslí, že padesátník už je tak trochu napůl mrtvý. Ale co, že si to myslí nějaký mladý bych ještě skousnul, ale když si to myslí nějaká mladá... Na druhou stranu musím přiznat, že mi v dětství slovní spojení "čtyřicetiletej dědek" nebylo cizí.
|
|
|
jo jo, tehdy vypadal život nekonečný, pohled na život byl zoufale naivní a dospělí se jevili jako velmi podivný živočišný druh. do všeho se šlo po hlavě a občas to podle toho taky dopadlo. teď víme, že když zdraví vydrží, nemá to o pár let později celkem chybu :o) pravda, některé věci trvá vydýchat po ránu o něco déle než v pubertě...každopádně se to dá víc, než jsem čekal. nejméně dalších 50 let v tomto modu beru.
|
|
|
Bať. Taky bych v tomhle modu nějaký ten pátek vydržel. Člověk má najednou na všechno dost času, protože se naučí oddělit podstatné od balastu a neplýtvá životní energií na peachoviny, které ho dřív zcela vytěžovaly, jako machrování či dokazování něčeho sobě nebo svému okolí, pěstování a vystavování portfolia svých životních zásluh a úspěchů před zástupy vohnoutů, kteří jsou člověku vlastně u prdele. Jen mě mrzí, že jsem na to nepřišel dřív.
|
|
|
Šedesátka
jw už v háji.
Teď si žiju
Jako v ráji!
(Je to myslím nápis z nějakýho trička, co jsem kdysi někomu dal:-))
|
|
|
Milé, i když zlé jazyky by určitě "jako" vyměnily za "skoro", případně upravily druhou větu na "Teď už budu brzy v ráji". Nás pamětníky to nerozhodí, bo víme své. ;-)
|
|
No nevim, recenzovat pony car z pujcovny s nejnizsi vybavou a motorem?
Tyhle kary mam z pujcovny kazdou chvili, vcetne vychvalovaneho Mustanga s 3.7 a je to nepouzitelne. Duvodem je prodavani mnohem vice vykastrovanych edici na americkem trhu. Oni sice rikaji, ze to je kvuli filozofii pony cars, protoze si to mate jako upravit a otunit, ale podle mne kecaj.
Delaj to proto, aby mohli inzerovat cenu 19k USD a koupili si to lidi pro pritelkyne, babicky a autopujcovny.
Na trochu pouzitelny pony car potrebujete jit o par vybav vys a ted nemluvim o mekcenych plastech, mluvim o (neznam ceske preklady):
- rear-axle ratio
- sway bars
- tlumice a gumy
- povypinat kontroly trakce co nejdou vypnout cudlikem (muselo se do servisu).
O V8 jakozto nutnosti pro tento typ aut se taky skoro nema cenu bavit. To si poridte Ford Taurus nebo Jettu, kdyz chcete cruisovat po krajine.
Proc mit pony car, pripadne tomu rikat muscle car, kdyz si s tim ani nezagumujete silnici...zkousel jste to?
Zkuste si to, a pak tu sragoru z pujcovny zahodte a nepejte na ni ody :)
|
|
|
Vykradená V6 socka z půjčovny jistě nebude zdaleka takovej vejhul, jako V8 HEMI fplný palbě, ale na evropské poměry to s tou 305k V6kou musí pořád jet jak z praku. Osobně jsem přesvědčen o tom, že kdo běžně nejezdí BMW 7er se dvanáctiválcem nebo nějakou podobnou vobludou, a má (jako já) běžné konfekční auto evropské výroby v ceně do půl mio za nový vůz, ten musí být unešen i úplně nejblbějším Challengerem. No a když nic lepšího k recenzování nebylo...
|
|
|
Porovnavat takhle EU a USA auta nejde, jak ti reknou mistni gun nuts.
Podle mne Octavia RS jezdi lepe nezli tyhle basic kary. Ono to ma 300k, ale je to tezke jak krava, podvozek je bez permormance packages zoufaly a elektronika ti tam ty kone nedovoli poslat. Jak pisu, nazagumujes si s tim ani silnici, poweslide zapomen, drifting leda ve snu... no kde to jsme?
- na drag strip to neni
- ekonomicke to neni
- pony car features to nema
- sportak to neni
- stehovak to neni
Tak co to sakra je? :)
Ale ano, pokud napisete, doted jsem ridil Fabii 16V a tohle je bomba, tak budiz...
|
|
|
Ona je vůbec otázka, proč by si někdo takovýhle auto kupoval. Praktické, úsporné ani extra pohodlné to není, takže jde vo tu imidž a fun factor, a ten je do toho potřeba implantovat tuningem:-) Na druhou stranu, kdyby se utrhaly kabely k čidlům ABS, tak by to mohlo jít:-)))
|
|
|
Zdravím. Snažil jsem se v prvním odstavci naznčit, že to není recenze ale snůška prvních a povrchních dojmů. Věřím, že text je dostatečně "pokorný", aby vyloženě neurážel i odborníky a lidi se zkušenostmi daleko hlubšími.
Sepsal jsem to proto, že mi to přišlo jako zajímavá zkušenost. Lze samozřejmě dodat, zajímavá zkušenost pro člověka který celý život řídí evropská auta nižší střední třídy. Svatá pravda. Jen jsem to tam explicitně nenapsal.
|
|
|
Ser nanho. To co tu napisal presne kopiruje hlasky z Car & Driver. A o tom povyseneckom tone skoda aj hovorit. Je to kokot a vdaka jemu podobnym si ludia doma myslia ze vsetci emigranti su kokoti.
Realita je taka ze aj Mopar z pozicovne je vybaveny vcelku slusne a jeho najvacsi problem je zastarala automaticka prevodovka. Ale aj to sa coskoro zmeni s prichodom noveho osemkvaltu.
|
|
|
Napsal jsi ten clanek velmi pekne, nema cenu resit kazdyho rejpala v diskuzi ;-)
|
|
|
Navíc dante je dement známý i z jiných diskuzí - prostě jen další emigrant, co má pocit, že sežral šalamounovo hovno. Nic proti emigrantům jako takovým, je každého věc kde žije, ale také to není důvod honit si triko.
|
|
|
Ja si ho taky pamatuju, ale nechtel jsem to sem tahat ...
|
|
|
Omlouvám se, to bylo pro pana Mixe - vždycky klepnu na nesprávné "reagovat".
|
|
|
Doufám, že toto své prohlášení si budeš pamatovat i tehdy, kdy neovládneš svou touhu osvětlovat bezcenné životy těch, co žijí v ČR. Já jen, že s dvojím až trojím metrem máš v posledním měsíci docela problém, tak abys nebyl snadnou obětí - to je pak docela nuda...
8o)
|
|
|
Najdi si ve slovniku slovo emigrant ty kaspare. Misto abys argumentoval fakty, tak ses pises sve ad hominem plky.
Smolite sem clanky, jak neplatit v CR dane, ale kdyz je nekdo dostatecne schopnej to udelat, aniz by emigroval, tak to pouzivate proti tomu cloveku.
Ja nejsem ten, co pise o rasismu v americe z doslechu jako ty.
|
|
|
aniž se chci zastávat HO, tak nevidím, kde co kdo psal o daních...
ten prostřední odstavec sis teda mohl odpustit...ale podvědomí se asi potřebovalo projevit 8o)
|
|
|
Technicka:
rear-axle ration = prevod zadni napravy
sway bar = stabilizator napravy
|
|
|
Nejak nechapu, proc je mi na DF predlozen nijak objevny clanek na tema "Nikdy jsem nejel nicim kloudnym, v USA mi dali do ruky slusnou karu a ja si z ni cvrnknul." Ok, autor se chce podelit, ale proc tolika slovy, kdyz psat s jeho zkusenostmi recenzi je zcestne a popis auta by nahradila mensi galerie? Uz na zacatku jsem mel podezreni, ale kdyz jsem dorazil k odstavci o tempomatu, kdy je autor udiven naprosto standardnim chovanim tohoto bazmegu, prestal jsem cist. Je snad DF Materidouska? Fakt by mi nevadil clanek o tom, ze autor poprve dostal do pazour slusne auto a popis, jak se s tim popasoval...
|
|
|
5. Obsah článků a diskusí k nim závisí na rozhodnutí autorů, obsah stránek pak na libovůli majitele webu (D-FENS).
6. Pokud se Vám to nelíbí, nečtěte to.
|
|
|
ehm... když si přečtu tvůj článek: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008120703, tak mi nějak nejde do hlavy, kde bereš tu drzost kritizovat článek za věci, kterých ses dopustil sám a v mnohem větší míře....tomu říkám "situace".
8o)
|
|
|
Asi chápu, co JG na článku vadí. Na druhou stranu, autor to, co mu tady někteří tak trpce vyčítají, předem deklaroval. Navíc, kde jinde když ne na DF se dozvědět takové věci, jako že tempomat se chová v souladu s evropskými standardy (což bych třeba já docela nečekal). Že Challenger fsociálu má pod kapotou Pentastar 3,6 l V6, zadní náhon a pětikvaltovej automat, to se dočtu v každým blbým letáku. Uživatelské zkušenosti nejsou NIKDE.
|
|
|
co sis zaplatil, to jsi dostal, možná o něco víc... :o)
|
|
Nevím co máte proti článku, je dle mého jeden z těch lepších. Až tak že se dá normálně přečíst aniž bych musel přemýšlet nad autorovým slovním obratem který pochopit nelze.
Vždyť sám autor na začátku upozornil o čem bude psát, nevím o co vám jde.
|
|
|
Slohove to je vyborne. Jako clanek nadepsany "Moje cesta po Americe" taky v pohode, kdyby pridal nejake vesele historky, dal bych za 1.
Jenze si vem, ze nekdo uvazuje o koupi muscle caru a precte si tenhle clanek. Uplne mu to zkresli realitu a treba ten clovek v tom utopi dost penez a muze byt (bude) zklaman.
Od toho je podle mne diskuze, aby se doplnily tyto informace.
Osobne jsem dal za 2, not bad :)
|
|
|
nebo naopak. někde uvažuje o koupi toho, co si představuje pod pojmem muscle car, má načteno z Chromu a plamenů, drbe si hlavu, jestli Shelby2012 nebo hardcore veterán a tady se dozví, že příjemně se dá projet i se sockou V6. a ta spotřeba k tomu...Není ta možnost vyhodnocení vícero pohledů a vlastní závěr nádherná věc ? :o)
|
|
|
Pardon, ale očekávat od článku, který je uvozen tím, že se jedná o týdenní zkušenost s autem ze servisu od člověka který rád řídí, ale není žádný expert, je trochu nadsazené ne? Já osobně bych si na základě podobného článku auto nekoupil, vy ano?
|
|
|
Proč ne? Na základě něčeho se člověk rozhodnout musí a tohle je pořád lepší, než leták od výrobce, ve kterém se i Škoda Ctitigo klidně promění na McLaren, pokud marketingové oddělní dospěje k závěru, že to bude ku prospěchu věci (prodejních čísel). Po kamarádovi, co shodné auto zapůjčí, a po zkušební jízdě v autosalónu je taková recenze třetí nejlepší zdroj informací.
|
|
|
Uživatelské recenze jsou samozřejmě dobrý zdroj informací, ale hledal bych spíš dlouhodobé uživatele. Tato recenze, jak jsem já osobně pochopil, byla napsána hlavně jako článek o setkání s autem, s jakým se člověk, který na to nemá prostředky, bežně nesetká. Ne jako dlouhodobá zkušenost která má pomoci lidem ke koupi stejného auta. Já, když si kupoval auto, tak jsem přečetl desítky recenzí a hledal jsem spíš dlouhodobé zkušenosti. A příjde mi nefér tomuto článku vytýkat věci, které dle mého, neměl ani obsáhnout. Toť vše. Já od článku moc nečekal a vcelku příjemně jsem si početl, nic nečekat, to je to a tady to bylo i napsáno v úvodu.
|
|
|
Já jsem za článek velice rád, protože nějaké srovnání s běžnou produkcí se hledá těžko - děkuji autorovi.
Challenger je auto, které mým požadavkům bude vyhovovat nejlépe z celé produkce, ale zřejmě až v příštím roce.
Schází mi technologie z Chargera (adaptivní tempomat, upozornění na vozidlo v mrtvém úhlu, couvací kamera) a 8 stupňový automat pro Hemi (zatím je jen pro V6).
A prozatím také finance. :)
V okamžiku kdy to bude aktuální bude potřeba ukecat nějakého lokálního vlastníka k testovací jízdě.
I když se objevila informace, že Fiat by měl Charger a Challenger oficálně dovážet do Evropy, takže uvidíme.
Plán se samozřejmě může později změnit, ale teď vím, že to auto není tragédie a to mi stačí.
Díky.
|
|
|
Kupovat automat tam kde je k dispozicii manual? No fuj...
Ach ta dnesna mladez :)))
|
|
|
Chápu úhel pohledu, nicméně u manuálu není k dispozici Remote start, zcela jiste z bezpečnostních důvodů.
A já bych pro něj měl využití.
Moje požadavky na auto jsou (dnes) poněkud jiné než je u nás obvyklé, nepotřebuju stěhovák ani milion odkládacích ploch...
Nebo to ber tak, že člověk s postupem času leniví a řadit se mu už nechce. :)
|
|
|
K cemu remote start? Na ochranu pred bombou v aute se to moc nehodi (existuje tisic a jeden zpusob, jak to udelat lepe) a na vyhrivani motoru i zbytku vozidla pred jizdou je take lepsi nejake Webasto...
|
|
|
Psal jsem, že moje požadavky jsou netradiční...
Challenger a Charger mají snad jako jediná auta umístěnou baterii vzadu pod dnem kufru.
Plán je takový, že pod kufr přijdou LiFeYPO4 baterie místo standartní Pb - jako koníček mám RC modely a my modeláři často nabíjíme z nastartovaného auta.
Snad se ti z toho nějaký obraz složil. :)
Samozřejmě, že lepší by asi byl samostatný malý generátor 1-2kW, ale to vyžaduje ještě velký zdroj pro nabíječku... to je už moc věcí k transportu.
Prostě by mi to takto vyhovovalo nejlépe.
Chytat se muzes za hlavu jak chces, uvědomuju si, že kupovat kvůli tomu auto za mego vypada divně, ale je to spojení příjemného s užitečným.
Nákup nového vozu je záležitost let 2015-2016, kdy zřejmě budu potřebovat víc jezdit, dnes mi stačí Fabie. Do tý doby se taky může pár věcí změnit.
|
|
|
svýho pipera nabíjím z baterky, respektive z 12V zásuvky v interiéru.
obávám se, že LiFeYPO4 nejsou dost tolerantní k výkyvům v elektrice auta a odejdou dříve. když k tomu připočtu jejich cenu...
kupovat si auto podle toho, jestli má baterku v kufru je hodně nezvyklé...a místo nějaký tý ameriky si můžeš za výrazně nižší cenu koupit Š 120, která ti z tohoto hlediska bude vyhovovat asi taky vcelku dobře 8o)
|
|
|
Já potřebuju ideálně cca 1000W dobíjecího výkonu, na to musí být auto nastartované a dodávat alternátorem až 100A.
Lítám elektrickou heli velikosti 700 (12S 5200mAh LiPo).
LiFeYPO4 je to nejlepší co jsem zatím potkal, 100Ah baterie kterou vozím teď za účelem nabíjení zvládne 100A trvale a je určená i jako startovací.
S tím rozhodně nebude žádný problém, cena je adekvátní parametrům (tisíce cyklů a 5-10 let).
Jen ve Fabii není kam jí dát tak, aby mohla být připojená na rozvod.
Nákup něčeho jako Challenger si člověk musí zdůvodnit jak jen to jde, protože jinak samozřejmě nemá taková kára na českých silnicích praktický smysl.
Ale když nakupuju, tak většinou jiné věci než standartní spotřebitel.
|
|
|
Jo a občas se dívám co sem tahá Denker, tohle bych taky mohl:
http://www.denker.cz/nabidka/DODGE/CHARGER-RT-MAX-AWD/1745/
|
|
|
Jinak baterku pod dnem kufru ma i Volvo XC90, byt uznavam, ze z hlediska servisnich nakladu a konstrukcnich problemu to je dost tragicke auto.
|
|
|
Tento povoz mě nějak nezaujal, ale díky za tip. :)
|
|
|
Nebudu tady hodnotit kvalitu clanku. Me se libil, asi nejsem tak narocnej jako nekteri tady...
Ale chci se vyjadrit o aute. Osobne mam rad klasicke americke muscle cary a jsou mi sympaticke jejich krivky a rozmery. Ale tady to asi konci...
Ono se rekne 300 koni, ale co jako? Je to jenom cislo na papire. 300 koni v muscle caru je zoufale malo. A jeste k tomu s petistupnovym automatem a americky ladenym podvozkem? Nevim, autor hovori o necem jako sportovni jizda, ale o tom vazne pochybuji. Tohle auto muze byt mnohym, jen ne nacinim na sportovni jizdu. Clovek asi fakt musi ridit muscle car na siroke americke silnici bez zatacek, aby ho ocenil. V nasich koncinach je to slabota a na silnici by se stezi vyrovnal hatchbacku s polovicnim papirovym vykonem... Proc zrovna ja tem klukum, co maji Challenger na nastence, musim rict, ze jezisek neni :(
Mimochodem nedavno jsem videl mustanga gt zevnitr a fabie by se stydela :( Proste muscle car nee...
|
|
|
Njn, muscle car je hodně specifická kategorie vozu. Mně osobně by v klasickém muscle caru (třeba ve dvojkovém Camarru, které má v držení jeden kamarád) naprosto tragicky chyběly vyhřívané sedačky, okýnka felektrice, klimatizace a tisíc dalších provozně zbytných subsystémů. Jenomže to je právě ono- že o elektrických okýnkách tyhle auta prostě nejsou (proto si je taky nekoupí každej).
|
|
|
Díky za konstruktivní polemiku.
V mnohém asi souhlas. 300 koní sice vypadá monumentálně, ale auto je velké a těžké. Takže to rozhodně není raketa. Kdysi (dávno) jsem se projel starou M3 (cca 200hp) a přes propast věků bych si tipnul že by Challengeru dala co proto. Jede to "pěkně", ale samozřejmě záleží jak má člověk nasavené standardy.
Se sportovní jízdou jsem se asi vyjádřil trochu nešťastně, samozřejmě jsem se s tím nepokoušel jet rallye nebo drag-race :D Spíš jsem to použil jako opak k: jedu do práce / jedu nakoupit. Prostě to pro radost prohnat několika zatáčkami v horách - nic sofistikovanějšího. Trochu bych nesouhlasil s tou rovnou silnicí. V zatáčkách na mě to auto působilo velmi dobře a jistě - samozřejmě v mezích mého stylu jízdy. Souhlasím, že na rozbitých (tj. našich) silnicích by to ovšem také mohl být velký provar.
Záležitost s interiérem jsem naznačoval. Když člověk vidí auto z venku a pak nahlédne dovnitř je to trochu nepoměr. Prostě evropská/japonská auta to mají jinak. Ale mě to nepopouzelo. Kdybych si měl vybrat mezi zmiňovanou Fabií a Challengerem tak nad vnitřkem zřejmě přimhouřím oko ;)
|
|
|
Asi jak říkáš, na takovéto to poježdění ano. Spíš asi pro ten pocit, který ti dokáže nabídnout právě a jenom tahle kategorie. Rozumím ti...
Právě s třístakoňovým BMW jsem to v hlavě srovnával, protože jsem nedávno řídil třístakoňovou A8 v automatu a doma mám BMW s pouhými 170ti koňmi manuál (hrozný slovo) a řekl bych, že pocitově jede bávo lépe. A o tom to je, ne o číslech, ale o pocitech...
|
|
|
Teda koňmi je hrozný slovo, ne manual :D
|
|
|
Len tak medzi nami, porovnal si si vykonovu hmotnost najslabsieho Challengera a napr. Golfa GTI MK6?
|
|
|
Celý článek a ostatně i diskuzi myslím na poslední generaci MR2-1,8i, 4 válce,náhon zadek, motor za sedačkama a 103kW(140Hp) na 996kg mokré váhy-tomu říkám zábavné auto, navíc se spotřebou do 8l (10 když to člověk veme do hor a trochu to potrápí). Už se zas těším na léto, až si ji od tchýně na pár dní půjčím :-) Jinak tohole dodge jsem potkal o víkendu na dálnici a ten blb měl vpředních světlech naroubovaný červený "angel eyes" takže vypadal jak hodně rychle couvající cosi
|
|
|
Tchýně s MR2 ... tomu se říká akvizice. Já se taky těším na svoji Kawu ZRX - shodou okolností také 4 válce a náhon na zadek :D.
A to je ze všeho nejdůležitější - že se projedem!
|
|
|
Ano, zabavne auto to je...a to je tak vsetko. Skus ho nakopnut a vyrazit s manzelkou na Floridu...
S Challengerom to urobit mozes a dorazis vcelku cerstvy. A este stale by si ho mohol zobrat na okruh a vyblbnut sa (teda, pokial si priplatis $ 1200 za osemkvalt s padlami)
|
|
|
"Ano, zabavne auto to je...a to je tak vsetko"-to říká pouze ten kdo v tom neseděl. Je v tom veškeré pohodlý(né jako např Opel speedster-sice zábavné, ale po 200km z toho člověk leze jak ze sado-maso salónu), které člověk na cestě potřebuje. Jinak by s tím asi těžjo jezdila 2x mesíčně trasu Chomutov--Frýdek-Místek. Podotýkám, že to není volba z nouze, protože jí ještě v garáži stojí civic 8g a teď nově ještě Honda CR-Z. Ona je z těch co si cestu chtějí užít. Věř že když bych se potuloval po Floridě, tak nevidím jediný důvod, proč na delší trasy volit auto, když je to letecký ráj s nejlepším počasím po celý rok, tedy první půjčovna a cessna z ní to jistí :-)
|
|
|
Tedy ještě pro upřesnění, rozhodně netvrdím, že je Dodge na houby, ostatně nemohu soudit, neb mi ještě nepřišel do pracek, ale jen že mám raději "lehčí, menší, obratnější" Protože ježdění v 2t autě si užiju dosytosti s rodinkou v našem mitsubku space wagon. Ostatně i tu cessnu bych musel volit minimálně 210 s 6 místy :-D
|
|
|
Konkrétně tenhle případ ne, ale iluze si samozřejmě nedělám. Ale to srovnání mi nepřijde úplně košer, protože to je srovnání základního modelu s top-modelem. SXT je "konfekční auto" v cenové hladině 500 tis Kč (tedy na úrovni Octavie 1.6), které se odváží do své flotily dát půjčovna. Chtít po takovémhle autě, aby jelo jako Golf GTI, je podle mě trochu nefér. To prostě jít nemůže - fyziku ve spojení s ekonomikou příliš okecat nejde.
Nad autem možná trochu moc hýkám nadšením, ale zřejmě jsem dostatečně nezdůraznil ten rámec: Jestliže položím na stůl 500k odjedu Golfem 1.2TSI, Focusem 1.6 ... a nebo taky Challengerem SXT. V těchto intencích mi přijde, v SXT jede parádně. Nic víc nic míň.
Když někdo opáčí, že Impreza WRX (nebo M5 nebo Panamera nebo bla-bla-bla...) tomu ujede kdy si vzpomene, tak to přijde v pořádku. To už by se svět asi opravdu zbláznil.
|
|
|
Tusim sme sa nepochopili. Zrovnajme si cisla; jednoznacne favorizuju Challenger. Ja som si ich zobral z kanadskeho webu: Challener SE, pohotovstna hmotnost 1740 kg, vykon 305 hp. Kanadsky Golf GTI: 1388 kg, 200 hp. Cize Challenger ma 5.7 kg/hp, Golf 6.94 kg/hp. Challenger je na tom lepsie a je lacnejsi nez Golf GTI este aj s osemkvaltom. Golf ma vyhodu manualnej prevodovky (tu ma Challenger k dispozicii len s HEMI V8), a , samozrejme, nizsej hnotnosti a rozmerov a lepsich brzd.
PS: a spomenul som uz tocak vyssi o 80 lbft?
PS2: Challenger ma vyrazne lepsiu vykonovu hmotnost aj ako Toyota MR2 spominana vyssie.
PS3: Challenger s Pentastarom som este pozicany nemal, jeho bratrancek Charger (ta ista platforma, ale je to sedan) mi na 1200 km ceste predhorim Rockies a Rockies s 15% podielom mesta zobral 7.8 l/100 km. Bol som v nom sam s asi 100 kg nakladu po ceste tam, 50 kg naspat. Rychlost isla v spickach do 150 km/h, normalne mimo obce okolo 120 km/h, na serpentinach maximum co som sa odvazil. Tolko k uspornosti.
|
|
|
Ano nejsou to serivky a ta mr2 je starší verze, než ta mnou vypomínaná, ale jen tak pro ilustraci asi stačí :-) http://www.youtube.com/watch?v=chQGtwzegWk
|
|
|
V tom videu především ten Challenger je starší generace, což se čtyřválcem (nic pořádného se do něj nedávalo) byla v podstatě HaŤaPka.
|
|
|
Porovnavej kolik to auto stoji v CR, pripadne to porovnavej s auty v US.
Za 25k sezenes v US Mazda3 Speed, BMW3, Golf GTI atd. atd.
|
|
|
|