D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Výlet v motokáře (Honda S2000)
    (ze dne 18.08.2014, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 19.08.2014 09:18:22     Reagovat
    Autor: Priba - Priba
    Titulek:
    Taky jsem strávil cca 1500km za volantem tohohle auta (ne Ultimate) a líbí se mě. To řazení je vážně super. A motor v otáčkách je neskutečně živý.

    S2000 má nějakou stabilizaci? Měl jsem za to, že je tam jen ABS a žádný antiprokluz a žádná stabilizace.


     
    Komentář ze dne: 19.08.2014 09:37:50     Reagovat
    Autor: Ondra T - Ondra_T
    Titulek:Re:
    Stabilizace je v autech od modelového roku 2006.

    Komentář ze dne: 19.08.2014 09:30:09     Reagovat
    Autor: Ondra T - Ondra_T
    Titulek:Pár poznámek
    S2000 je skvělá kára, mám ji asi půl roku, taky faceliftovaný model se stablizací. Jedno z nejzábavnějších aut vůbec, takový Cat pro seniory, kteří chtějí i trochu pohodlí a nějakou výbavu.

    Moje postřehy z provozu jsou zatím následující:

    Motor je neuvěřitelně pružný, bez cukání je schopen jet na šestku 60, přitom dvojka jde vytočit na nějakých 110, než zasáhne omezovač. Při šedesátce lze použít jakýkoliv kvalt, v rozmezí 60-110 pak dvojku až šestku. Do šesti tisíc otáček se s tím jezdí jako s normálním atmosférickým dvoulitrem (je to hodně podobné třeba Mazdě MX-5 2.0i). Od šesti tisíc se ale dějí věci. VTEC přepne na ostrou vačku, přidá motoru pár Nm a k devíti tisícům letí jako motorová pila. Přechod není nějak ostrý, není to jako nástup turba, ale poznat jde, hlavně na první tři kvalty.

    Převodovku autor popsal, řadící páka je vražená přímo v převodovce a absence táhel tak dává řidiči přímo pocítit, jak tam padají jednotlivé kvalty. Háčko je pak poskládané hodně úzce, po přesednutí z normálního auta se mi párkrát stalo, že jsem tam z dvojky místo trojky vrazil pětku (v S2000 je podobně daleko jako trojka v normálním autě). Řadička taky vibruje.

    Důležitá součástka se nachází ještě o kousek dál ve směru přenosu krouťáku. Mezi zadními koly má své místo poctivý samosvor, který autu dodává rychlost na výjezdu ze zatáček a relativně dobře kontrolovatelnou mírnou přetáčivost.

    Sériový podvozek je excelentní a troufám si tvrdit, že podvozek žádného sériového BMW toho nezvládne tolik jako podvozek S2000. Halt dvojité lichoběžníky na všech kolech. U S2000 je sportovně tuhý, ale ne tvrdý jako prkno. Dobře kopíruje silnici a díky velkým zdvihům (hlavně vzadu) mu nevadí ani typická česká okreska. Jen se musí zahřát, podobně jako motor. Při ubrání plynu v zatáčce krásně utahuje stopu.

    Brzdy jsou naopak nejlabším místem sériového auta, jsou totiž stejné jako na prvním Civicu Type R - přední kotouče pouze cca 300 mm s vnitřním chlazením a jenom jednopístkové (!) třmeny. Na blbnutí na okreskách stačí tak tak, na okruh ne. Tady je potřeba snad jediný mechanický upgrade auta.

    Aniž by to bylo důležité, s S2000 si lze užívat na okreskách za nějakých 10-11 l/100 km, na okruhu si vezme kolem patnácti, což je více než přijatelné. Na oturbená Eva ani STi rychlostí nestačí, ale je s ní mnohem větší zábava, protože člověk si musí rychlost zasloužit a zároveň auto začne tančit na limitu dřív než čtyřkolky.

    Komentář ze dne: 27.08.2014 10:18:00     Reagovat
    Autor: etj - etj
    Titulek:
    Koukám máme podobný vkus na auta. Já řídím e46 323i a taky bych jednou rád M5. Říkám si ale, že bych jí spíš zasuploval 540i, když už tedy, tsk V8, ne? Jinak koukám i po víkendovce a S2000 je ten větší sen a menší je MX5 :-)

    Komentář ze dne: 17.12.2014 20:54:11     Reagovat
    Autor: Petr5 - Petr5
    Titulek:
    Ano 540i by byla už blíž k M5, ale nebyla a ani pořádně není takový kus na prodej, jaký by splňoval moje požadavky. A nebo už stojí to co M5, ale jak říkám, nebylo z čejho vybírat a já nakonec koupil výborný kus, článek o mém autě najdete na googlu na jenom autařském webu.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.