D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Volksfraud III: Das WeltRohr
    (ze dne 29.11.2015, autor článku: D-FENS)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 29.11.2015 23:41:39     Reagovat
    Autor: mhi - mhi
    Titulek:Neviditelny hacek
    Aby to nemelo jeden "neviditelny" hacek ... ze software s tou mrizkou bude nejak pocitat, stejne jako pocita se senzory DPF, apod. Ty taky bohuzel nejde jen tak odnest do popelnice :-).

    Samozrejme reseni bude mit zalohu software, coz pro drtivou vetsinu aut dozajiste nebude problem ... ale ten opruz, kdyz auto nahodou prijede do autorizaku a ODIS mu soft zase aktualizuje ...

     
    Komentář ze dne: 30.11.2015 00:59:01     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Neviditelny hacek
    Možnost to asi je, ale marně uvažuji, proč by to kdo dělal. VW nemá zájem (si) to zbytečně komplikovat, a že by to dostali befelem, to je velmi nepravděpodobné vzhledem k tomu, že technická stránka řešení byla v zásadě ponechána zcela na jejich úvaze. Proč by jim mělo vadit, že majitel tu mřížku vyrve a zahodí? Oni si svoji povinnost splnili, a že někdo o své vůli provedl downgrade do téměř původního stavu, to jim těžko někdo vytkne.

     
    Komentář ze dne: 30.11.2015 13:05:44     Reagovat
    Autor: mhi - mhi
    Titulek:Re: Re: Neviditelny hacek
    Jestli ta mrizka bude tak "tlusta" jak je na fotce, tak dle meho nazoru uprava bude nutna jen z duvodu, aby to "spravne" jezdilo.

    Komentář ze dne: 29.11.2015 23:48:27     Reagovat
    Autor: Miluna - Miluna
    Titulek:róra
    Když jsem uviděl na snímku to vyvinuté superzařízení, napadlo mne okamžitě to samé co D-fense - restriktor

    Komentář ze dne: 30.11.2015 01:14:29     Reagovat
    Autor: zceyee - zceyee
    Titulek::D
    Mě by pro začátek stačilo kdyby mě s V70 2,5TDI '99 pustili do centra berlína abych to tam nemusel pokazdy objizdet 20x. Mřížku i software si koupim na vlastní náklady. :D

     
    Komentář ze dne: 30.11.2015 12:43:55     Reagovat
    Autor: cane - cane
    Titulek:Re: :D
    Ja tam byl pred par tydny. Mam sice auto na LPG, ale nemam tu jejich nalepku. Chvili jsem objizdel, pak zabloudil do centra a pak se na to vykaslal a zajel na Alexanderplatz, proslo mi to.

     
    Komentář ze dne: 30.11.2015 14:27:27     Reagovat
    Autor: Karkulka - Karkulka
    Titulek:Re: Re: :D
    Spousta takových míst má ovšem na vjezdu fotopast, takže můžete odjet s pocitem že "to prošlo", a že to neprošlo zjistíte třeba až za půl roku. Tím že se navíc jedná ve většině o cizí státní příslušníky je situace ještě lepší, protože náklady na vaši cestu ke správnímu řízení jsou většinou vyšší než pokuta, spousta lidí tedy "ráda" zaplatí.

     
    Komentář ze dne: 30.11.2015 15:02:19     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: :D
    Je to mozne, nevim, jak presne je tomu v Berline, tamni zonu jsem pokazde o par desitek metru minul, ale ve Frankfurtu se mi to jednou povedlo, uz je to par let a nic.

     
    Komentář ze dne: 01.12.2015 11:29:40     Reagovat
    Autor: zceyee - zceyee
    Titulek:Re: Re: Re: :D
    Tak uvidíme, v noci jsem to vzal na férovku do centra neplatil jsem parkovací lístky a nic a předpokládám že fotopast by udělala aspoň blik - což udělal až radar po cestě domů. :)

     
    Komentář ze dne: 01.12.2015 11:31:19     Reagovat
    Autor: zceyee - zceyee
    Titulek:Re: Re: Re: Re: :D
    Jen doplním ... antiradar už je na cestě, beru to jako prevenci.

    Komentář ze dne: 30.11.2015 02:55:53     Reagovat
    Autor: jungvoj - jungvoj
    Titulek:hm
    je jasné , že benzínový motor je z benzínu , no a naftový motor z nafty, jakákoliv mřížka , byť z 3D tiskárny se tam bude špatně montovat, soft je jiná, bo je to virtuální z podstaty ,

    Komentář ze dne: 30.11.2015 09:01:09     Reagovat
    Autor: Ice cream - Ice cream
    Titulek:Ucpávka
    Ano, ucpávka do sání je libová a neveřil jsem vlastním očím, teď ještě ucpávku do výfuku a bude to echt eko.

    Na druhou stranu, všechny ty regulace, nařízení atd. nejsou z dílny vařičů dýňové polévky, protože ti jsou na to moc hloupý, stejně tak nejsou z dílny politikckých šíbrů, protože nasrávat všechny taky není moc ok. Ten, kdo tyto dvě skupiny inspiroval a prakticky jim to vnutil (nabídkou, kterou nelze odmítnout), je sám automobilový průmysl a nepochybuji, že s VW v čele. To by bylo, aby si lidi nekupovali nová drahá auta (levná být nemůžou, když budou plná vybavení, které nikdo nechce, ale musí ho tam mít), tak se zavede daň dle emisí, vjezdy do měst a milion dalších kokotin jak znepříjemnit životy všem, kteří nemají zrovna to nejnovější auto.

    Prosím, ne Bursík, ne Bureš, ne Sobotka, ne Filler ale výrobci aut a náhradních dílů viz http://ekonomika.idnes.cz/vlada-zvazuje-silnicni-dan-pro-osobni-vozidla-fow-/ekonomika. aspx?c=A151129_144634_domaci_ane

    Takže budu mít velkou radost, když v tom amíci VW vymáchají držku, jen ať si sežerou, co si sami navařili, sviňáci z wolfsburgu.

     
    Komentář ze dne: 30.11.2015 09:22:29     Reagovat
    Autor: Ondra T - Ondra_T
    Titulek:Re: Ucpávka
    Ucpávka ve výfuku u dieselů dávno je, má zkratku DPF....

    Komentář ze dne: 30.11.2015 09:23:48     Reagovat
    Autor: gogan - gogan
    Titulek:Ekologické placeba
    On vývoj takových fičur něco stojí, proto Sdružení automobilového průmyslu navrhuje zavést plošnou daň z vlastnictví auta
    ekonomika.idnes.cz/vlada-zvazuje-silnicni-dan-pro-osobni-vozidla-fow- /ekonomika.aspx?c=A151129_144634_domaci_ane.

    Komentář ze dne: 30.11.2015 20:23:51     Reagovat
    Autor: kolemjdoucí - Neregistrovaný
    Titulek:Když už...
    Když už, tak bych to prosil ze zelenýho plastu, ať je to stylový...

     
    Komentář ze dne: 30.11.2015 20:45:17     Reagovat
    Autor: ZBP - ZBP
    Titulek:Re: Když už...
    Jak z plastu? Mělo by to být z kukuřičnýho škrobu.

    Komentář ze dne: 01.12.2015 10:45:23     Reagovat
    Autor: Vasek - Vasek
    Titulek:Duvod je pomerne prozaicky
    Ona cela ta komedie ma pomerne prozaicky duvod, a to vnitrofiremni boj Volkswagenu o koryta.
    Cela EU, vsecky ty komedialni predpisy a boj se sodovkovym plynem je postaven na lzi a na hlouposti bezneho volice a bezneho novinare.
    System, kdy jedni lzou o emisich a druzi se tvari, ze veri, ze Octavia 1.6TDI ma spotrebu 3,8 litru.

    Takovych studii a mereni, kdy bylo zjisteno, ze auta v realu zerou vic a smrdi vic nez je deklarovano, bylo uz uverejneno neurekom. Jediny rozdil u soucasne "dieselgate" je v tom, ze VW v ramci vnitrniho boje o koryta se "priznal", coz melo nasledek rekorytarizaci na mgmt pozicich ve VW, coz bylo a je jedinym ucelem cele "dieselgate". Rekorytarizace uz probehla, nyni je potreba uklidit collateral damages, a tak u dvoulitrovych TDI bude pri next garannce prehran SW (mozna za ten samy) a u 1.6TDI bude pridana plastova mrizka za dolar. Duvod, proc je u 1.6TDI mrizka je IMHO jediny, tvarit se, ze vsechno vyresi SW zaplata je pomerne riskantni, je potreba _NEJAK_ hrabnout i do HW, aby snaha byla uveritelna. Motoriste maji obcas i mozek, tem je obtiznejsi nakecat, ze UV zloutnuti lepidla na displeji iPhonu vyresi SW patch, jak uspesne sve iOvce presvedcil Apple. Vlastnici dvoulitru vyplazli vic penez, ty neni radno prudit s mrizkama, tam "SW uprava" postaci.

    A to je cele.

     
    Komentář ze dne: 01.12.2015 12:43:26     Reagovat
    Autor: Jenyk - Jenyk
    Titulek:Re: Duvod je pomerne prozaicky
    Nestacilo by rizsirit nad ojropou neco chemtrails? Kdyz je to tak proste. ..

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.