D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Zkušenosti: Kůň
    (ze dne 16.04.2007, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 16.04.2007 21:05:32     Reagovat
    Autor: ma - Neregistrovaný
    Titulek:jádro
    Hm, tím, žes napsal, že koně pohání jádro, sis pěkně nas*** do bot. Teď po tobě půjdou ekoteroristi jako slepice po flusu a nenaděláš nic. :o)

    Komentář ze dne: 16.04.2007 21:08:28     Reagovat
    Autor: audis - Neregistrovaný
    Titulek:1+
    skvělý článek.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2007 16:03:02     Reagovat
    Autor: klak - Neregistrovaný
    Titulek:Re: 1+
    Přidávám se. Nejen že článek pobavil, ale přinesl i pár zajímavých informací. Například že péče o koně je cca 3x až 4x méně časově náročná než o psa, nebo že pronajmutí veřejné stáje je jen o málo dražší než pronájem slušné garáže ve vnitřní Praze :-)

     
    Komentář ze dne: 18.04.2007 17:13:20     Reagovat
    Autor: opas - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: 1+
    V čem je pes tak náročný? Leda byste měl nějakého dlouhostrstého a denně vyčesával.

     
    Komentář ze dne: 20.04.2007 11:45:33     Reagovat
    Autor: klak - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: 1+
    Pes je přirozeně mimořádně společenský tvor, potřebuje venčit a věnovat se mu. Dokonce i ten co má k dispozici velkou zahradu po celý den ji potřebuje nejlépe denně na chvíli opustit. Zabere to tak hodinu až hodinu a půl denně, naštěstí na to nejsem sám. Když k tomu přičtu nějakou tu ostatní péči a zaopatření, je to několikanásobně více než max. 20 min/den, které uváděl autor.

     
    Komentář ze dne: 21.04.2007 21:50:42     Reagovat
    Autor: opas - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: 1+
    No... Já mám psů víc a společensky si spolu vystačí docela dobře, přes týden stačí krmit a večer se s nima doma chvíli pomazlit. O víkendu výlet s koňma a smečkou psů. Mezitím nějaký ten výcvik.

    Komentář ze dne: 16.04.2007 21:08:53     Reagovat
    Autor: Ebo - Neregistrovaný
    Titulek:no..
    ..škoda že nejde parkovat na krajnici jako auto..a nechat ho tam týden stát.. hned bych si ho jinak pořídil :-)

    Komentář ze dne: 16.04.2007 21:12:05     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:emise
    Ty emise pevnych castic jsou u kone nedostatecne rozebrany a jsou skutecne problematicke, zejmena je jich na osobokilometr podstatne vice, nez u vylagrovaneho TDi s chipem...

     
    Komentář ze dne: 16.04.2007 23:21:21     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: emise
    to bych neřekl. tuhé emise jsou vyhledávanou komoditou mezi zemědělci i nadšenci, kteří se hraboší na zahrádkách. pro takové pole brambor je rozptýlení tuhých koňských emisí požehnáním a v konečném důsledku si i zemědělec amatér může královsky pochytnat na hlízách, které si berou z exkrementů živiny. nezaměňovat ovšem s tuhými emisemi od vepřů - tam pochybuji, že by byly zemědělské plodiny jedlé, spíše by to byly splodiny :o)

     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 08:28:27     Reagovat
    Autor: ma - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: emise
    Ale prdlajz, emise jako emise. :o)

     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 13:32:49     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: emise
    nejsem zemědělec, ale něco mi říká, že třeba tuhými emisemi z tepelné elektrárny bych toho moc nepohnojil :o)

     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 18:06:07     Reagovat
    Autor: Stunty - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: emise
    To bys to pohnojil v záporném slova smyslu.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2007 07:43:32     Reagovat
    Autor: memorex - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: emise
    samozrejme, ze ano,popel z tepelne elektrarny spalujici biomasu - stepky nebo slamu je celkem uchazejici hnojivo

     
    Komentář ze dne: 18.04.2007 08:38:33     Reagovat
    Autor: ma - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: emise
    Nooo... Thomasova struska (moučka) je taky hnojivo. Popel z elektraren obsahuje spoustu dulezitych prvku, vapnik, fosfor ... bohuzel taky dost tezkych kovu. Takze pohnojil - v obou smyslech. :)

     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 17:54:46     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: emise
    Tuhé emise koně jsou však, narozdíl od TDi, z velké části tvořeny vodou a organickými materiály :-)

    Komentář ze dne: 16.04.2007 21:29:50     Reagovat
    Autor: majkl - Neregistrovaný
    Titulek:Pekny clanek!!!
    dik za prirozene vtipny, chytry recesisticky clanek, uz mi to na dfens chybelo ...pekna prace!!!

     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 10:47:58     Reagovat
    Autor: Stanislav - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Pekny clanek!!!
    Přidávám se, fakt super ... :-)

     
    Komentář ze dne: 18.04.2007 11:39:37     Reagovat
    Autor: Keny82 - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Pekny clanek!!!
    Fakt dobrý!!! Do kolen mě dostala věta "Zvláštností jízdy koňmo je, že jezdec nesedí uvnitř koně, ale na něm..."
    Sice blbůstka, ale pobavilo mě to. Samozřejmě totéž se vztahuje i na zbytek článku, ale u téhle věty jsem vyprskl.
    Dík a těším se na podobné další dílo :-)

    Komentář ze dne: 16.04.2007 21:33:10     Reagovat
    Autor: Stanley - Neregistrovaný
    Titulek:Skvely clanek
    Dlouho jsem se tak nezasmal :) Diky za clanek!

    Komentář ze dne: 16.04.2007 21:47:34     Reagovat
    Autor: kuba - Neregistrovaný
    Titulek:drobná poznámka
    Kolega, neregistrovaný autor, se jaksi zapomněl zmínit o možnostech tzv "supertuningu" - vzájemným přibližováním a kombinováním různých koní, lze dosáhnout maximálních a nejlepších vlastností ze všech kombinovaných zvířat. Takovéto možnosti nám automobily nenabízejí!! Vezměte v potaz např. legendárního koně Železníka... dnes již nestárnoucí kůň byl prototypem perfektního tunigového power-horse studia... Doufám, že se kolega o těchto možnostech rozepíše v pokračování...

     
    Komentář ze dne: 18.04.2007 11:22:35     Reagovat
    Autor: hopsson - Neregistrovaný
    Titulek:Re: drobná poznámka

     
    Komentář ze dne: 28.04.2007 14:59:56     Reagovat
    Autor: Ellinor - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: reakce na "drobnou poznámku"
    No, je sice pravda že byl valach, což je vykastrovaný hřebec (tzn. samec koně), ale přece jen koně se jako valaši nerodí - dříve to tedy musel být hřebec:)

     
    Komentář ze dne: 21.04.2007 13:57:07     Reagovat
    Autor: Killer Koly - Neregistrovaný
    Titulek:Re: drobná poznámka
    "Kolega, neregistrovaný autor, se jaksi zapomněl zmínit o možnostech tzv "supertuningu" - vzájemným přibližováním a kombinováním různých koní, lze dosáhnout maximálních a nejlepších vlastností ze všech kombinovaných zvířat. Takovéto možnosti nám automobily nenabízejí!!"

    Ale nabízeji! Vynikaji v tom zejmena dve skupinky zvane tuzeri a obecne prodejci ojetin. ti vezmou z nekolika aut ruzne dily (ruznych) vlastnosti a skombinuji to. co potom vznikne je jasne kazdemu i bez znalosti genetiky

    Komentář ze dne: 16.04.2007 21:47:58     Reagovat
    Autor: kj - Neregistrovaný
    Titulek:Skvělá práce
    Dlouho jsem se tak nezasmál. Díky!

    Komentář ze dne: 16.04.2007 21:55:52     Reagovat
    Autor: amraam_7 - Neregistrovaný
    Titulek:vyborny
    dal sem za 1 :)

     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 05:24:17     Reagovat
    Autor: KITI - Neregistrovaný
    Titulek:Re: vyborny
    Přidávám se a velká pochvala, takový text tu dlouho chyběl, sedl sem jak ta jandákova p.del na pověstný hrnec, díky!

    Komentář ze dne: 16.04.2007 22:37:36     Reagovat
    Autor: zed - Neregistrovaný
    Titulek:!!!
    Dík :-)))

    Komentář ze dne: 16.04.2007 22:51:14     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Chybi podstatna vec - vykon
    Vykon tohoto prostredku je 1HP, coz autor umyslne neuvedl, protoze to neni jednotka soustavy SI.

     
    Komentář ze dne: 16.04.2007 23:27:32     Reagovat
    Autor: a - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Chybi podstatna vec - vykon
    ano. bylo zapomenuto, že výkon stroje je 0,73 kw!!!!!!!! což je 1 HP = 1 kůň. :-) nevím, zda bych se dostal na dva kW, když bychj to očipoval. Ale to asi ne-eee

     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 08:34:42     Reagovat
    Autor: ma - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Chybi podstatna vec - vykon
    No, šikovný koňák dokáže výkon zvednout nad 1HP, ovšem jen na krátkou dobu. Podobně jako NOS ovšem tento boost jednotku poškozuje v závislosti na intenzitě využívání.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2007 09:08:09     Reagovat
    Autor: Jenda - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Chybi podstatna vec - vykon
    Výkon koně je cca 4 HP, a to dlouhodobě, nevěřte tomu co tvrdil pan Watt, vynálezce parního stroje o konkurenčním koni.

    Komentář ze dne: 16.04.2007 23:28:50     Reagovat
    Autor: hoff - Neregistrovaný
    Titulek:Kůň
    Nějaký koně máme.Pořizovací cena srovnatelná s autem v našem případě dejme tomu felicie, provozní náklady asi desetinové,radost mnohem větší,užitná hodnota nulová.Asi jako pes a kočka,které máme taky.Ten milion je přehnanej,jinak dobrej článek...

    Komentář ze dne: 16.04.2007 23:41:00     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:
    nerad to řikám, ale největším emitentem globálně-oteplovacího methanu je právě dobytek, toto uznává u EU :)

    Komentář ze dne: 17.04.2007 00:22:09     Reagovat
    Autor: drgi - Neregistrovaný
    Titulek:dodatok
    este sa snad ziada dodat, ze kon (kun) ma vacsinou velmi kvalitne vyhotovenie povrchu, z pravej makcenej koze.
    na druhej strane, nema ziadne odkladacie priestory na kokakolu a automapu.

     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 00:42:41     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: dodatok
    ale v rámci příplatkové výbavy je možné pořídit dokonce i odkládací prostor na opakovací pušku :)

     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 12:56:32     Reagovat
    Autor: Tomas - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: dodatok
    Také bych zmínil důležitý fakt, že již kůň sám o sobě je dobrý ochranný prostředek. Pokud mi někdo kopne do dveří u auta, tak ty ho samy narozdíl od koně nepokopou :-D

     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 13:40:15     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: dodatok
    A má to i jiný skrytý funkce. Když koni pod jízdním policajtem podřízneš šlachy u přední nohy, pak je policajt katapultován do davu který předtím tak statečně zatlačoval až praskala žebra...no a dav ho následně recykluje.

    Dokaž tohle kapesním nožem u Fóbie 8o)

     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 22:09:32     Reagovat
    Autor: pivko - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: dodatok
    to zní, jako bys to už někdy zkoušel :o)

     
    Komentář ze dne: 18.04.2007 16:13:27     Reagovat
    Autor: klak - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: dodatok
    No tak za podobný kousek by si ten s kapesním nožíkem zasloužil oplatit stejnou. A to ne kvůli tomu policajtovi. Chlapec by se s tím totiž trápil do konce života, zatímco kůň by šel pravděpodobně brzy do buřtů.

    Komentář ze dne: 17.04.2007 02:08:49     Reagovat
    Autor: Q - Neregistrovaný
    Titulek:Tedy...
    ...vzhledem k v clanku zminenym emisim, ktere jsou v prikrem rozporu s politikou EU v oblasti ekologie nelze tento dopravni prostredek povazovat za ekologicky. Protoze neni ani vybaven homologovanym katalyzatorem, schvalenym filtrem pevnych castic a nesplnuje emisni normy EURO-5, bude na nej uvalena ekologicka dan ve vysi 50% nakladu na jeden standartni konokilometr viz. publikace o vypoctu nakladu na provoz tradicnich dopravnich prostredku na uzemi EU.
    V clanku se dale uvadi poskozovani zelene v blizkosti komunikaci. Poskozovani zelene dopravnimi prostredky je silnicnim zakonem zakazano a za toto vam hrozi odebrani konicaku az na 1rok a pokuta do 30.000Kc.
    Dale neni zminen ukladaci prostor pro 1 rezervni kopyto s podkovou silnou nejmene 2mm, vystrazny trojuhelnik, lekarnicku, reflexni vestu a nahradni oci od kazdeho kusu alespon jedno - doufam tedy, ze se jedna o nedopatreni a prostredek temito naprosto nepostradatelnymi nezbytnosti, kterymi je podminena bezpecnost dopravy disponuje.
    Takove neekologicke, smrdici a rehtajici dopravni prostredky v nasem provozu rozhodne nechceme a nebudeme tolerovat!

     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 08:32:20     Reagovat
    Autor: ma - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Tedy...
    A ani ten salám z nich nestojí za moc. A navíc má průměrný kůň většího pinďoura, než celá komentátorská squadra tohodle webu dohromady, (teda, s výjimkou mojí velikosti) a to přitahuje spoustu ženskejch. Kůň je škůdce :o)

     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 09:32:14     Reagovat
    Autor: Q - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Tedy...
    Pravda. To je nezanedbatelna vyhoda - s timto dopravnim prostredkem bude mit majitel skutecne nejvetsiho pindoura na silnici - a vyjde to levnejc nez Hummer H1.

     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 20:57:15     Reagovat
    Autor: Lokutus - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Tedy...
    Já bych ještě dodal, že výraz oprasit dostává s tímto dopravním prostředkem nový rozměr, neboť na koni se neprasí ani zprava, ani zleva, nýbrž zásadně zezadu.

    Komentář ze dne: 17.04.2007 02:09:06     Reagovat
    Autor: JP - Neregistrovaný
    Titulek:
    Zajímavé. Jsou již k dispozici bezpečnostní testy NCAP nebo ADAC? Kolik to dostalo hvězdiček?

    Vzhledem k tomu, že jsem spíše víkendový řidič, naskýtá se další otázka - dá se registrační značka uložit do depozitu? A jak je to s povinným ručením?

     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 07:39:00     Reagovat
    Autor: opas - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Kůň registrační značku nemá, neboť se jedná o dopravní prostředek s výkonem do 1kW.

     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 21:00:17     Reagovat
    Autor: Lokutus - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    V crashtestu vychází kůň nejlépe ze všech dopravních prostředků. Proto má v zákoně vyjímku. Při jízdě není potřeba připínat bezpečnostní pás. Stačí ohlávka.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2007 08:40:55     Reagovat
    Autor: ma - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Jo, v crash testu to pro kone vychazi dobre, na rozdil od cloveka :o)

    Komentář ze dne: 17.04.2007 03:33:11     Reagovat
    Autor: Tosh - Neregistrovaný
    Titulek:Opas
    je to ten Opas z Pardubic?

     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 07:36:48     Reagovat
    Autor: opas - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Opas
    Jasne, nazdar Toshi :-) I Kdyz Pardubice uz jsem opustil. Napis mi na ICQ 4681146 nebo na opas(zavinac)secured.cz

    Komentář ze dne: 17.04.2007 08:56:08     Reagovat
    Autor: pivko - Neregistrovaný
    Titulek:
    to jsem si zas po ránu poprskal monitor :o)

    perfektní článek, škoda, že nelze dávat jedničky s hvězdičkama!

    Komentář ze dne: 17.04.2007 09:34:53     Reagovat
    Autor: like - Neregistrovaný
    Titulek:maximální výkon koně
    Kůň nemá výkon jenom jednoho hp. Jeden hp je výkon koně dosahovaný při chůzi. Trénovaní koně dosahují (v trysku) nebo při tažení těžkého nákladu až 3 KW, tedy cca čtyři "koně" !

     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 12:24:21     Reagovat
    Autor: jiw - Neregistrovaný
    Titulek:Re: maximální výkon koně
    sikovny dulni mechanizator Kuba Watt pracoval s dulnimi poniky. Zmeril, ze prumerny ponik vytahne 22 tisic liber uhli ve vaku do vyse jedne stopy behem minuty. Bohuzel nejsou k dispozici vek a veterinarni testy takoveho prumerneho dulniho cernouhelneho ponika z dob anglicke prumyslove revoluce (pripadne slozeni stravy, pohlavi, prodelany vycvik, prah bolesti v mistech spojeni nakladu a tela ponika), myslim ale ze vynikali spis vydrzi nez silou (kdo by to taky vydrzel furt v dolech, byli tam i ustajeni a netahali se po sichte ven). Watt uznal, ze jednotka mhp (minehorsepower, dulnihoponikasila) by se neprosadila a vynasobil vahu uhli koeficientem 0,5 - 33tisic liber uhli/1stopu/1 minutu. Rovnez jsem nenasel, jake byly vektory a kladky pri takovem tazeni do vysky pripadne jake byly pouzity materialy a konsky postroj s ohledem na odpor trenim a subjektivni vuli ponika (jeste) tahnout (chomout vyrazne zvysuje vyuzitelnou konskou silu).
    V kazdem pripade je konska sila Wattovou konstantou, ktera je tak pojmenovana jen diky dostupnym podminkam testu. No, stejne se mi lepe rika, ze mam pod kapotou vozu 83 konu, nez 62 tisicu Jamesu Wattu :-). BTW, jednotka Watt zrejme take nebude vykon pana Watta (mozna tak v hodne slabe chvilce po oslave objevu parniho stroje zkousel se pretahovat se svym strojem a z toho vzniklo co-utahne-james-watt-v-kocovine) .

     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 20:45:35     Reagovat
    Autor: MartinO2 - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: maximální výkon koně
    Moje rychlovarná konvice má výkon 1.34[k], efektivni hodnota. Celkem dobry...

     
    Komentář ze dne: 22.04.2007 21:54:30     Reagovat
    Autor: kruk - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: maximální výkon koně
    Snad prikon, ne ? :-)) To jako ze sezere 1,32 kone. :-'))

     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 21:07:26     Reagovat
    Autor: Ygorek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: maximální výkon koně
    Máš to zmáknutý.
    A násobení zvlášť.
    22 000 x 0,5 = 33 000. Tam by asi nepomohly žádné vektory.

    Komentář ze dne: 17.04.2007 09:48:50     Reagovat
    Autor: Doom - Neregistrovaný
    Titulek:výborný článek
    jednička. vtipný, bez křečovitého humoru, inteligentní... dobrá práce!

    Komentář ze dne: 17.04.2007 10:14:12     Reagovat
    Autor: Stierlitz - Neregistrovaný
    Titulek:
    Pobavil jsem se jak už dlouho ne :-) Autor ještě opomenul snad největší výhodu oproti jiným dopravním prostředkům - automobil nedokáže ve svých útrobách vytvořit jiný automobil, kůň jiného koně po určitých procedurách a za jistých předpokladů takto vytvořit může!!!

     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 12:22:20     Reagovat
    Autor: oink - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    běžný kůň ne, pouze faceliftovaná verze zvaná "kobyla"

    Komentář ze dne: 17.04.2007 10:56:05     Reagovat
    Autor: Carralina - Neregistrovaný
    Titulek:Moc hezký
    a vtipný.

    Komentář ze dne: 17.04.2007 12:40:06     Reagovat
    Autor: orin - Neregistrovaný
    Titulek:Prosim doplnit
    Poprosim doplnit:
    - Autor nerozobral modifikacie Zrebec, Kobyla - porovnanie, niektori prispievajuci sa mylne domnievaju ze model Kobyla ma pindoura
    - Vplyv alkoholu v krvi vodica na ovladanie vozidla - bodova strata
    - vysledky crash-testov NCAP
    - ceny materialu vozidla po recyklacii
    - Rozpor emisii s Kjotskym protokolom
    - Pocet miest k sedeniu
    - User manual k nastupovaniu na /do/ vozidla
    - Zarucne podmienky a deklarovany pocet ubehnutych km
    - Teoria IQ vozidla + GPS > IQ vodica 2%o incl



     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 13:08:24     Reagovat
    Autor: opas - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Prosim doplnit
    Rozdíly mezi modely Hřebec a Klisna jsem zanedbal, protože z hlediska jízdy nejsou významné. Hřebců je jen pár, protože většinou se u nich provádí modifikace na verzi Valach. Lze diskutovat, zda je některý z těchto modelů vhodnější, ale domnívám se, že je to nad rámec článku.

    Jízda pod vlivem obecně problém nebývá, neboť vzhledem k rychlosti koně se málokdo pohybuje po veřejných komunikacích. Navíc v tomto stavu se člověk dopravuje téměř výhradně směrem domů a lze se tedy spolehnout na autonavigační systém. Samozřejmě není dobré to s pitím přehánět do té míry, že by hrozil samovolný pád z koně.

    Crash testy nebyly provedeny, ale z praxe je známo, že konflikt s jiným vozidlem škodí zdraví. Naštěstí je kůň vybaven prvky aktivní bezpečnosti, takže se sám snaží střetu zabránit.

    Za samotnou likvidaci se neplatí, ale je nutno zaplatit odvoz vzhledem k tomu, že kůň obvykle není schopen se na ni dopravit po vlastní ose.

    Kjótský protokol řeší primárně emise z neobnovitelných zdrojů a jak je v článku uvedeno, kůň funguje na paliva, která by stejně podlehla přirozenému rozkladu.

    Obvykle je kůň jednomístný, v omezeném režimu může být i dvoumístný. Omezení se týká celkové hmostnosti osob, jejich zkušeností a zejména rychlosti pohybu.

    User manual je k dispozici na internetu a zájemci mohou absolvovat kurz obsluhy koně.

    Záruka na koně je ze zákona 6 týdnů. Obecně se kvalita provozu koně řídí heslem "jak si to kdo udělá, takové to má".

    Této teorii nerozumím, ale domnívám se, že v případě koně nelze dělat obecné závěry.

    Jinak koně opravdu nejsou blbí, včera mi kamarádka vyprávěla, že její hřebeček rozebral kus přístřešku, vytrhal prkna i s hřebíky a vydal se do garáže na uskladněné granule. Mě zase jednou přišel z ničeho nic můj kůň do kuchyně - zapoměl jsem otevřené vstupní dveře.

     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 16:33:14     Reagovat
    Autor: orin - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Prosim doplnit
    Diky moc, uplne vycerpavajuci vyklad. LOL

     
    Komentář ze dne: 18.04.2007 08:43:50     Reagovat
    Autor: ma - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Prosim doplnit
    Ať ho ráno nechá nachcat do kyble. Jesli to byly bílkoviný granule, mohly by mit cernou moč ---> pořádně ho prohnat nebo raděj rovnou veterináře.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2007 15:05:20     Reagovat
    Autor: Vanguard - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Prosim doplnit
    Dovolil bych si polemizovat se záruční dobou na koně. Šestitýdenní zákonná záruční doba (§ 620 občanského zákoníku) se vztahuje pouze na zboží prodané v obchodě, což u koní nebývá právě typický příklad. V případě koupě koně jinak než v obchodě odpovídá prodávající pouze za vady v době prodeje, není-li mezi prodávajícím a kupujícím ujednáno jinak. takže pozor, v případě koupě koně od nespolehlivého prodávajíího můýete dopadnout jako v autobazaru:-)

     
    Komentář ze dne: 19.04.2007 11:18:38     Reagovat
    Autor: ma - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Prosim doplnit
    Mám dojem, že v případě koně tam ta lhůta skutečně je.

    Komentář ze dne: 17.04.2007 12:51:46     Reagovat
    Autor: Tomas - Neregistrovaný
    Titulek:
    4lánek na jedničku s hvězdičkou. Opravdu jsem se v práci dlouho tak nepobavil :-D

    Komentář ze dne: 17.04.2007 14:54:10     Reagovat
    Autor: Kuba - Neregistrovaný
    Titulek:nejak mi tam chybi
    vykon a charakteristiky motoru, maximalni otacky, kroutak, jak to tahne odspodu.. :-)

     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 15:19:59     Reagovat
    Autor: opas - Neregistrovaný
    Titulek:Re: nejak mi tam chybi
    Psal jsem "Zde je nutné zmínit zvláštnost konstrukce, totiž že kůň není poháněn válcovým spalovacím motorem, ale jedná se o velmi zajímavou techniku přeměny paliva na energii. Zájemcům doporučuji odbornou literaturu." Takze zadne otacky, zadny kroutak a odspodu mozna tak kopacec :-D

     
    Komentář ze dne: 18.04.2007 08:45:24     Reagovat
    Autor: ma - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: nejak mi tam chybi
    Na druhou stranu, nektere modely se krouti docela dost, kdyz maj neco delat. Coz jezdce vytaci ... :o)

    Komentář ze dne: 17.04.2007 15:53:25     Reagovat
    Autor: Yoshi - Neregistrovaný
    Titulek:Přivítal bych ještě...
    ...pár řádek na téma "výroba". ;-)

    Komentář ze dne: 17.04.2007 16:26:05     Reagovat
    Autor: Vlk-Honzi - Neregistrovaný
    Titulek:Tuning
    Hele, zkouše někdo tu hi-fi, nebo křídlo. Docela bych ten efekt rád vyděl. Ostatně by mě zajímalo, jestli bylo míněno křídlo "přítlačné", nebo naopak "nadnášející" - přeci jen je zde ryziko, že by v případě přítlačného křídla jezdec s koněm, při vysoké rychlosti, |"zakrtkovali".
    I ta hifi by asi vzhledem k nedodávané předmontáži na reproduktory asi činila problém.

     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 17:02:22     Reagovat
    Autor: qwas - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Tuning
    No jo ale v případě upgrade křídlem ( 2 ks ) by došlo ke změně klasifikace na pegase... :)

     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 18:10:29     Reagovat
    Autor: stunty - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Tuning
    To ale není pravé, hliníkové eMHáCéčko, jako od LordMorda.

     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 18:19:18     Reagovat
    Autor: qwas - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Tuning
    No ale když uvážíš že např. labuť dokáže úderem křídla přerazit člověku ruku, tak pro křídlo dimenzované nosností pro koně, by neměla být dekapitace problém :)

     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 18:21:04     Reagovat
    Autor: qwas - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Tuning
    Teď mě napadlo - kůň vlastně má již hifi v zýákladní výbavě - s absolutně " naturálním " zvukem. Bohužel je napevno instalován repertoár skladeb - íhaha, frrk apodobně... :)))

     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 18:37:49     Reagovat
    Autor: opas - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Tuning
    To mě nenapadlo, asi proto že mí koně jsou celkem potichu :-)

     
    Komentář ze dne: 20.04.2007 23:16:56     Reagovat
    Autor: Vlk - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Tuning
    No on spíše než stereo má varinatu "1+1" - vzadu je občas používaný subwoofer, zatímco přední pohyblivý reproduktor je naladěn na již dříve zmíněné skladby. Při jízdě na okované variantě a na pevném podkladu je navíc rytmický doprovod klapání, který mění frekvenci a hlasitotst v závislosti na zvolené rychlosti a typu terénu!!!

     
    Komentář ze dne: 18.04.2007 09:56:56     Reagovat
    Autor: Kuba - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Tuning
    smarja, Vlku, ja teda nejsem zadny jazykovy puritan, ale to "vydel" a "ryziko" je opravdu hukot :-)

     
    Komentář ze dne: 20.04.2007 23:21:51     Reagovat
    Autor: Vlk - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Tuning
    sorry, to se opravdu vydarilo - ale s tim vydenim mam obcas problemy - nezapomenu na diktat deti videli - ucitelka me upozornila, ze bych to i/y mel opravit a ja prvni i/y, ktere jsem uvidel opravil - bylo z toho deti vydeli a ucitelka skoro v mdlobach ...
    Este lepsi ale byla spoluzacka, ktera bezelstne napsala na tabuli slovo pYjavice - ucitelka zjevne premyslela, jak ji opravit a nevzbudit pozornost pubertalnich studentu, ale predesel ji nekdo jiny, kdyz ze z lavic ozvala veta (klasickym pubertalnim mutujicim hlasem) "pYjavice - to musi byt hrozne zvire".

    Komentář ze dne: 17.04.2007 19:32:21     Reagovat
    Autor: nick - Neregistrovaný
    Titulek:
    pěkný,úsměvný a moc dobrý,gratuluju za tento článek nemohlo být lehké napsat

    Komentář ze dne: 17.04.2007 19:40:06     Reagovat
    Autor: Hanzy - Neregistrovaný
    Titulek:
    krutej clanek!!!:-))

    Komentář ze dne: 17.04.2007 21:47:58     Reagovat
    Autor: jr - Neregistrovaný
    Titulek:modely
    Tento dopravni prostredek ma sve modely - obdobne jako auta jsou rodinna, reprezentativni, zavodni nebo prakticky nepojizdna. Za specialni zminku ovsem stoji dvounohy kun: http://necyklo.pedie.info/wiki/ Dvounoh%C3%BD_k%C5%AF%C5%88

     
    Komentář ze dne: 17.04.2007 23:10:30     Reagovat
    Autor: MartinO2 - Neregistrovaný
    Titulek:Re: modely
    Kdyz vidim to GIF v pravem hornim rohu nemuzu se prestat smat...

    Komentář ze dne: 17.04.2007 21:56:02     Reagovat
    Autor: řetězka - Neregistrovaný
    Titulek:
    je super, když o tomhle vozítku napíše někdo, kdo tomu skutečně rozumí! gratuluju :) narozdílm třeba od amatérského článku v časopise týden, který vyšel tento týden...

    Komentář ze dne: 18.04.2007 07:49:56     Reagovat
    Autor: doxtan - Neregistrovaný
    Titulek:super
    tohle se bude hodně krást, už se těším až si to přečtu na jiném WEBu.
    Jak jsem to četl, tak mi okamžitě naskakovali další a další fórky např. některé typy, vyznačující se zvláštními jízdními vlastnostmi (mimochodník), tuning považuji za naprosto odbytý ať už samotnou úpravou stroje (copánky na hřívě, ocasu, tetování a značkování, ještě že se koním nekupírují uši), tak použitím vhodných doplňků (westernová souprava, závodní souprava, výletní souprava apod, sem bych přidal i další doplňky jako je koleska, sulka nebo sáně), nezávislý řídící systém je taky jen tak nahozený v oddíle Jízda, ale kdyby to člověk domýšlel je z toho kniha. I když v tomhle duchu napsaný celý manuál .... asi by se prodával.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2007 08:51:01     Reagovat
    Autor: ma - Neregistrovaný
    Titulek:Re: super
    Kupíroval se ocas, koně se střihají, holí ... Ovšem tunning se obecně nedoporučuje (nebo jen fachmanům), protože zhoršuje parametry koně a neprospívá jezdci. Například tý slepici, co jednomu valachovi vpletla do ocasních žíní korálky (aby byl ještě víc úža), vůbec neprospělo, když při čištění máchl vohonem a ona dostala tema koralkama po tlamě.

    Komentář ze dne: 18.04.2007 09:38:47     Reagovat
    Autor: Bubik - Neregistrovaný
    Titulek:k doplnění nemám nic, těmhle vozidlům
    fakt nerozumím.

    Ale moc díky za dobrý článek. Hezky nám ten den začal.........

    Komentář ze dne: 18.04.2007 11:09:03     Reagovat
    Autor: JL - Neregistrovaný
    Titulek:
    Autorovi tleskám ve stoje. Prakticky už tady nikoho krom D-F nečtu, protože to nemá smysl, tohle byla náhoda a dobře jsem udělal. Skvěle jsem se pobavil.

    Komentář ze dne: 18.04.2007 11:33:18     Reagovat
    Autor: Avin - Neregistrovaný
    Titulek:za 1
    Konecne po dlouhe dobe clanek, ktery ma vtip a neni jen pouhym kopirovanim D-fense. Jen tak dal autore!

    Komentář ze dne: 18.04.2007 13:04:16     Reagovat
    Autor: Zuz - Neregistrovaný
    Titulek::-D
    Tak tohle přečtu svému dopravnímu prostředku, myslím, že bude mít radost, až uslyší, že místo krku má jeřáb:-D :-D.

    jen bych ještě přidala jednu maličkost... další výhodou je, že vás to zvířátko pěkně protáhne, takže si člověk nevzí zadek a nekyne ale pěkně maká na čerstvém vzduchu. Doporučuju;-)

    Komentář ze dne: 18.04.2007 14:03:33     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:
    Díky,fakt super článek.Doufám,že výroba koně je dle zmrdinormy ISO 9002.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2007 20:34:24     Reagovat
    Autor: Ügen - Neregistrovaný
    Titulek:Re: ISO
    Ano. Mohu potvrdit, že výroba koní je prováděna rovněž pomocí vybavení pro umělou inseminaci, které je certifikováno ISO.
    Dovoluji si vložit odkaz
    http://www.imv-technologies.com/ dnn/Racine/Menu/Nosgammesdeproduits/ Reproductionéquine/Recoltedelasemence/ tabid/137/language/en-US/default. aspx

    Komentář ze dne: 18.04.2007 14:04:10     Reagovat
    Autor: Frenk - Neregistrovaný
    Titulek:
    Díky,fakt super článek.Doufám,že výroba koně je dle zmrdinormy ISO 9002.

    Komentář ze dne: 21.04.2007 13:22:54     Reagovat
    Autor: andy - Neregistrovaný
    Titulek:
    Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že rozcválaného oře skutečně není snadné zastavit, pokud má na věc jiný názor než jezdec :-) Skvěle jsem se pobavila, dík.

    Komentář ze dne: 24.04.2007 13:56:35     Reagovat
    Autor: Hadislav - Neregistrovaný
    Titulek:Kůň a jeho zápory (já znám teda jenom jeden)
    Už tady zaznělo hodně o tuningu, výkonech,... Ale nevýhody koně jsem nějak nepostřehl. A tak jako kolomamrd kterej nerad jezdí po silnicích, ale má rád jízdu na čistým vzduchu v lese musím konstatovat, že největší nevýhoda koně je jeho "žokej". Nevadí mi když je v lese zničená cesta od koňů lesáků to beru jako nutný "zlo" (a navíc je to lepší než traktor). Co ale při každé vyjížďce v okolí Brna nejsu schopnej rozchodit je to, že asi do 20km jakýmkoli směrem jsou totálně zničený cesty. Stane se... Časem si pěší nechtějí vyvrkávat kotníky a kolomamrdi si nechtějí vyklapat všechny šroubky a tak vzikne pěkná, nová, malá cestička mezi stromy ušlapaná pěšími a uježděná plášti kol. Ta ale vydrží do prvního deště. Objeví ji první "žokejové" a pak další a další... A tak je to furt dokola. "Žokejové" buďte prosím aspoň trochu ohleduplní.
    Sorry za delší příspěvek, ale muselo to ze mě ven :-)

    Komentář ze dne: 22.05.2007 17:38:31     Reagovat
    Autor: Tereza - Neregistrovaný
    Titulek:
    Fakt hooodně povedeny popis, sama na koni jezdim a vetsinou to vyložene sedí...jen více takových článků:-)

    Komentář ze dne: 01.07.2007 13:02:36     Reagovat
    Autor: Jojin - Neregistrovaný
    Titulek:Jen počkej...
    ...já si při čtení málem cáknul do textilu. :o)))

    Komentář ze dne: 07.07.2007 12:03:56     Reagovat
    Autor: pH - Neregistrovaný
    Titulek:uvahy o jizde konmo
    zaujemcom o tuto problematiku odporucam poviedku stephena leacocka "uvahy o jizde konmo". prenho bol "etalonom bicykel (na tomto webe asi nepopularne), napr. _ "...kun je zcela obrostly chlupy. bicykl neni zcela obrostly chlupy, leda model z roku 1890, ktery jezdi ve state idaho. ..."

    Komentář ze dne: 25.07.2007 12:46:33     Reagovat
    Autor: Martin - Neregistrovaný
    Titulek:barva
    Ještě bych doplnil, že během životnosti tohoto dopravního prostředku není možná změna barvy např. přelakováním. Závisí na použitém materiálu při výrobě, každý kůň může obsahovat jen 2 barvy povrchu (zimní a letní). Také druh povrchu je dán při výrobě (krátká/dlouhá srst).

    Komentář ze dne: 13.08.2007 21:55:46     Reagovat
    Autor: konicka - Neregistrovaný
    Titulek:To mam doma?
    tak ted uz vim, co mam doma :-) ale nesouhlasim s tuningem. Napr. pouzivanim ruznych ozdobnych postroju ci zapletani hrivy a ocasu nebo upravovani srsti kone ruznymi zpusoby take vznika tuning :-D nadherny clanek :-D

    Komentář ze dne: 29.11.2007 18:42:08     Reagovat
    Autor: majk - majk
    Titulek:drmol
    Tak tenhle sloupeček je směsicí žvatlanců pseudoliteráta-equitanta. Chtěl jsem napsat blábol, ale to by bylo moc stručné. Skoro tuším přítomnost nějakého programátora co se párkrát projel na koni a teď se tu snaží vypotit rádoby interesantní a vtipnou historku ve stylu dfens, ale konečný výměšek je spíš podoben koňskému lejnu, kde podoba s koňmi a familiarita s nimi asi tak též končí :-)

    Komentář ze dne: 26.06.2010 18:37:31     Reagovat
    Autor: hyjena - Neregistrovaný
    Titulek:hm
    Článek výborný, jenom postrádám informaci kolik to má koní..? :))

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.