D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Test: VW Lupo 1.7SDi
    (ze dne 10.09.2006, autor článku: Hombreux)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 10.09.2006 22:43:52     Reagovat
    Autor: Childeater - Neregistrovaný
    Titulek:Citroen...
    Jenom tak pro srovnání - jel jsem s Xantií z Dubrovníku, podobně jako Vy na jeden zátah. Musím auto pochválit, byla to moje první takhle dlouhá jízda s frantíkem - a naprostá pohoda, ač se to zdá zvláštní, fyzicky jsem byl vlastně odpočatý...:-)))...nebolelo nic! Jenom se mi chtělo spááátt...

     
    Komentář ze dne: 10.09.2006 22:59:52     Reagovat
    Autor: hombreux - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Citroen...
    Xantia je fajn hlavně proto, že se v případě potřeby dá vzít nějaká ta stopařka, která pomůže zahnat spánek:-D

     
    Komentář ze dne: 10.09.2006 23:09:02     Reagovat
    Autor: Childeater - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Citroen...
    Docela me prekvapilo i to, ze jsme meli vlastne podobnou spotrebu (mam 1.9TD_66kW) a cestoval jsem kolem tachometrovych 140km/h. Jel jsem asi za 6-7l nafty. Jinak musim rict, ze Vas obdivuji, jel jsem s Lupem par km, a souhlasim s tim ze je to vyborne auto do mesta...na spolknuti 1100km v kuse bych si to ale dost dobre nedovedl predstavit...:-D

     
    Komentář ze dne: 11.09.2006 09:49:41     Reagovat
    Autor: passcheck - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Citroen...
    Hlavně to o Citroenech nikde neříkejte, páč všichni začnou vyhazovat kloktáfky a hromadně, jako kobylky skoupí všechny auta s LHM....:))

     
    Komentář ze dne: 11.09.2006 18:34:22     Reagovat
    Autor: Childeater - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Citroen...
    Dneska jsem jel v nové Octavii, diesel 103kW a musím uznat, že to jede jak dělová koule. Jenom ten motor je strašně hlučnej (srovnávám se svojí Xa) a ten pocit co mám když vlezu do Citroena, tedy jako když přijdu do obýváku mi tam taky chyběl....:-))) Ale to je jenom muj subjektivní názor. Nezastírám, že mám Citroeny rád.

     
    Komentář ze dne: 12.09.2006 08:51:10     Reagovat
    Autor: PIF - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Citroen...
    jj. Souhlas. Měl sem donedávna XM. Fakt mi ten pokojík schází. Holt takový auta se už dneska nedělaj. :-(

     
    Komentář ze dne: 12.09.2006 10:35:49     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Citroen...
    Jo jo, včera jsem prodal Xantii Break 2.0i 16V, supr auto, bude se mi stýskat... Ten obýváček uvnitř - myslím, že to je správná charakteristika. Nikdy mě nenechala na holičkách. Příště zase jenom citroena...

     
    Komentář ze dne: 11.09.2006 10:10:31     Reagovat
    Autor: jiw - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Citroen...
    Pro takysrovnani. Jel jsem od dubrovniku do cech na jeden zatah skrz bosnu. Hyundai Accent 62kW 3dv/900kg+zavazadla, spotreba 5.5l benzinu (dalnice k sesti), az na unavu a bolavej hrbet v pohode (na dalnice by se hodila i sestka rychlost). V bosne kanci stezky jak sumavska rallye (vedouci pelotonu horskych premii byli podobne nasim multikaram). Hned po ceste jsem ridil Felicii a VW Polo a nedokazu si predstavit, ze bych to odjel s temahle trakarema - hluk, vibrace pres volant a fofrklacek, mopedovy vykony. Asiati auta fakt delaji jinak a prijde mi ze k lepsimu

     
    Komentář ze dne: 11.09.2006 21:36:57     Reagovat
    Autor: ka-spel - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Citroen...
    Taky srovnání. V létě jsem absolvoval taky cestu jak do Dubrovníku (na konec Pelješacu) a taky přes Bosnu. A to tím plně naloženým trakařem Felda 1,6 55kW, což zase není takový rozdíl a vzhledem k hodně nízko položeným otáčkám má charakter jak nafťák. Spotřeba 8,3 LPG s furt zaplou klimou na max. Nic mě nebolelo, byť Felda není rozhodně tak pohodlná jako bývalá Sierra. A to o dovolené ještě absolvovala pokračování do Černé Hory až k Albánií a každodenní výlety tam , takže celkem 4300 km. Tož tak.

     
    Komentář ze dne: 12.09.2006 15:25:43     Reagovat
    Autor: mrk - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Citroen...
    S 1,6 feldou jsme si dali Bulharský Burgas (1900km) a nebyl nejmenší problém (až na po cestě uražený výfuk), snad jen zadek a záda, ale to asi bude problém v každém autě na dlouhých vzdálenostech.

    Komentář ze dne: 11.09.2006 00:47:34     Reagovat
    Autor: Ebo - Neregistrovaný
    Titulek:no..
    tak trochu kamikaze... něco jako já kdysi těch 300Km na kole za 16h. jízdy non-stop s plně naloženým horským kolem :-)

    Komentář ze dne: 11.09.2006 01:09:39     Reagovat
    Autor: Tenzor - Neregistrovaný
    Titulek:Masochista...
    Tak tomu se rika masochismus.

    Nekdy staci se poohlednout treba u sixtu, nebo europcaru pripadne jinych pujcoven. Na vikend pujcuji auta za babku, pokud ma firma dobre vztahy s pujcovnou (napr. platinova karta u sixtu) a navic kreditku s autopojistenim (napr. senator od Lufthansy) tak se clovek vejde do cca 60-65 EUR na vikend (Pa 12-00 az do Po 9-00) za nejake rozumne priblizovadlo stredni tridy (jedinej makel: nektere znacky/tridy se nepujcuji do Cech).

    Jina alternativa by bylo litat - na 1100 km se to vyplati i z pohledu nakladu (pokud se nebookuje den predem a u auta se pocitaji skutecne naklady - nejen palivo...).

    Komentář ze dne: 11.09.2006 12:59:39     Reagovat
    Autor: Ian - Neregistrovaný
    Titulek:diesel
    souhlasím že 1.7 SDi je lenoch. Sám disponuji 1.9SDi což je lenoch stejného zrna, ale nedám na něj dopustit. Pro člověka bez sportobních jízdních ambicí, který se potřebuje přepravovat na střední vzdálenosti a zalevno je to ideální motor. S 1.9 jezdím za cca 5 litrů na 100, při cestovní rychlosti 130 dálnice a 100 okresky.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2006 14:46:24     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: diesel
    No mně by na SDi motorech nevadily ani tak podivné výkony jako spíš to, že ty motory jsou totálně nevypočítávé a IMHO to už občas hraničí s nebezpečností. Závislost chování motoru na poloze plynu je velmi volná, skoro až nevypozorovatelná. Předjíždím, zdá se že vše je OK a najednou ten motor prostě bez varování přestane táhnout. Přitom jindy v podobné situaci a při stejných otáčkách táhne bez problémů.

    Takhle blbě se nechová žádný jiný motor, který znám a to včetně různých litrových nesmyslů v nejrůznějších nákupních taškách a dnes už kultovního boleslavského 1.2HTP.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2006 16:43:35     Reagovat
    Autor: Ian - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: diesel
    to se divím, můj SDi funguje plynule v celém jeho krátkém spektru použitelných otáček.

    Není to chyba Vašeho konkrétního kusu?

     
    Komentář ze dne: 11.09.2006 16:45:59     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: diesel
    No můj ten kus tedy rozhodně není, to by mi ještě doma chybělo :-) Nicméně to chování jsem zaregistroval u dvou různých Fabií, se kterými jsem chvilku jezdil, takže jsem to považoval za vlastnosti a nikoli chybu.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2006 18:31:26     Reagovat
    Autor: speed - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: diesel
    To mi připomíná mou cestu z Prahy do ČB, kdy jsem se fábií s touhle motorizací pokoušel předjet Škodu 100L, předjížděl jsem ho asi minutu (bylo to do kopce). Tolik smíchu v očích jsem ještě nezažil. Nevím, to jakého spektra otáček schovali krouťák, já ho za celou cestu tam a zpět nenašel.

     
    Komentář ze dne: 12.09.2006 07:57:53     Reagovat
    Autor: motorář - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: diesel
    Rozhodně chyba konkrétního kusu - trochu divný že zrovna dva za sebou, ale nejde o vlastnost.

    Ten motor má haldu jinejch chyb (hlučnost, sint, hmotnost...), ale tohle je problém konkrétního kusu.

     
    Komentář ze dne: 12.09.2006 08:58:27     Reagovat
    Autor: Ian - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: diesel
    taky myslím. Můj SDi je v autě německé produkce a problém nepociťuji. SDi ve Fábii možná má svá specifika.

     
    Komentář ze dne: 13.09.2006 17:18:13     Reagovat
    Autor: Skeptik - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: diesel
    Fabie obecne (no, vlastne i oktavky) maji podle mne dost podivne spachanou logiku ovladani plynu. Mam z toho pocit ze kazdy pokyn ridice nejprve promysli, pak poslou ke schvaleni anakonec eventualne i provedou. Nekdy bohuzel zase mysli za ridice. Je pravda ze treba u audin a passatu jsem to nezazil, takze to bude zrejme nejaka krajova specialita...

     
    Komentář ze dne: 12.09.2006 21:33:13     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: diesel
    No, neco jsem najel i s nekolika kusy Octavie 1.9 SDI, a ac souhlasim s tim, ze to z nuly na 180 zrychluje za pet minut, tak mi neprijde, ze by se ten motor choval nevypocitatelne - naopak, je naprosto jasne, ze to nejede a musi se s tim pocitat, na okreskach se s tim da predjizdet leda v pripade, ze uz jsem rozjety a nekoho rychle dojedu. Plyn na 1.9 SDI je digitalni - bud na podlaze, nebo bez plynu, jina poloha tam mimo mestsky provoz vubec nema vyznam. Na druhou stranu, ten motor neprotestoval proti zadnemu memu palivovemu experimentu, dalo se s nim jezdit po okreskach i za 4 litry, coz jsem nikdy s nicim jinym nedokazal, pravda, zejmena kvuli tomu, ze predjizdeni na okreskach jsem s ni z praktickych duvodu opravdu riskoval jen vyjimecne a motor je i po 300000 jako novy, coz u preplnovaneho nehrozi ani nahodou...

     
    Komentář ze dne: 13.09.2006 16:17:03     Reagovat
    Autor: Dave - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: diesel
    No, Roote, tak to asi byly nějaké jiné koktáfky, ale já s tím naším firemním kombajnem f metle klimě eletrice a na hlínách mám nejlepší zkušenosti. Přestože už má nalítáno přes 180 000 km, motor táhne naprosto bez problémů a je docela svižný. Pravda, necítím potřebu trhat asfalt nebo jezdit 180 km/h, takže v tomhle směru také nemám nejmenších připomínek. Mně je jasné, že 66kW TDI není ten nejvýkonnější motor na tak těžké auto, nicméně předjíždět se s tím dá. Průměrná kombinovaná spotřeba dosahuje 4.8 - 5 l nafty na 100 km. Ani v tomto směru se nedá nic vytýkat. Když chci jezdit jako Schumacher, nebudu si kupovat oktávku, že. Nejsem fanoušek Škodovky, srdcem jsem tatrovák, ale pořád nechápu, proč se každý do oktávky naváží.

    Je to všechno o tom, jak se s tím autem jede a kdo za tím volantem sedí. Nic víc.

     
    Komentář ze dne: 14.09.2006 13:26:23     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: diesel
    Rec byla o 1.9 SDI, ne o "TDI f cernym icku", o kterem nekdo, kdo zatim jezdil jen s mladoboleslavskou 1.2 nebo 1.3 muze v jistem pominuti smyslu rici, ze je docela svizny.

    Krome toho nevim, do te oktavky se nenavazim, konstatuji skutecny stav veci - s 1.9 SDI se proste celkem da jezdit ve meste a pomerne slusne i na dalnici, ale na ostatnich komunikacich je to horor.

     
    Komentář ze dne: 14.09.2006 14:31:17     Reagovat
    Autor: Dave - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: diesel
    Tak to se omlouvám, přehlédl jsem písmeno :-). Moje výše popsaná zkušenost je s TDi f červeným "i". Jezdil jsem s obyčejnými vozy nejen ze škodovky, také s několika představiteli těch tzv. luxusních vozů (Mercedes C klasse, Saab 900 Turbo a nějaké lepší BMW) a konkrétně 1.9 TDi v oktávce mi nepřipadala nejhorší. A znovu opakuju - pro můj styl jízdy (který nezahrnuje jízdy nadzvukovými rychlostmi po dálnici, trhání asfaltu koly, raketové starty apod. - prostě mne tohle netankuje) je 1.9 TDi naprosto dostačující. Tož asi tak.

     
    Komentář ze dne: 15.09.2006 10:23:19     Reagovat
    Autor: Orfanik - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: diesel
    To mi silně připomnělo jak jsem před lety sednul do služebního formana, s uspokojením jsem zkonstatoval že v nízkých otáčkách tahá líp než ten rodinný načež při předjíždění se motor vytočil na nějakých 3200 a tam mi ukázal vztyčený prostředník a že víc točit nebude ...

    Komentář ze dne: 11.09.2006 14:10:44     Reagovat
    Autor: opas - Neregistrovaný
    Titulek:Smartík
    Smart možná vypadá jako zkurvený angličák, ale jezdí za 3.5 litru nafty a zaparkuju s ním i na Praze 1, aniž bych stál v zóně :-)
    No, do německa bych s ním ale nejel, to je fakt...

    Komentář ze dne: 11.09.2006 14:26:15     Reagovat
    Autor: Bobes - Neregistrovaný
    Titulek:Podobna streka
    Jezdim skoro kazdej vikend Strasbourg - Plzen - Strasbourg. Takze dost podobna cesta. (teda az na tu zajizdku do Zlina ;-) No ja to delam za 4.5 - 5.5 hodiny. Myslim, ze je lepsi jezdit pres Stuttgart, bo na A6 u Sinsheim sou porad zacpy. Na to je dobreje web zmineneho radia SW3 - http://www.swr3.de/info/verkehr/staus.html i s mapama!

    Tak prijemne jezdeni.. Ja jezdim s Fiat Marea Weekend 2.4 JTD. Stiham nemeckejm stihackam az do useku Norimberk - Amberk, kde je snad i 220 malo. Tam se dycky v patek kolem 9ty pekne zavodi....


     
    Komentář ze dne: 12.09.2006 21:17:50     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Podobna streka
    Nevim cim to je, ale ja mezi N a AMB vzdycky chytim kolonu US Army, takze v pravem pruhu jede souvisly proud Humwee rychlosti 70 km/h a v levem souvisly proud ostatnich vozidel za prvnim kamionem 80 :-(

     
    Komentář ze dne: 12.09.2006 21:42:26     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Podobna streka
    Ale aspon je na co koukat, ne? :-)
    Ale 220 se tam celou dobu jet taky neda. Nekolik zatacek neprijemne vynasi. A kdyz zacnou nad 200 v zatacce piskat gumy, tak preventivne ubiram. :-)

    Komentář ze dne: 11.09.2006 15:31:39     Reagovat
    Autor: FPT - Neregistrovaný
    Titulek:gripen
    Gripen je fakt Gripen, ne Grippen (:
    a není to JAS, ale SAAB, takže skloňování není "...servisní ceny jsou zhruba na úrovni Jasu Grippen...", ale "...servisní ceny jsou zhruba na úrovni Saabu Gripen...".
    JAS je zkratka z Jakt Attack Spaning, tedy stíhací, úderná a průzkumná verze v jednom.
    ale to já jenom tak (:

     
    Komentář ze dne: 11.09.2006 15:47:25     Reagovat
    Autor: hombreux - Neregistrovaný
    Titulek:Re: gripen
    Za to péčko omluva, asi je to fakt Gripen. Ale myslím, že to JAS je tam dobře, SAAB (Svenska Aeroplan AB) dělal Viggeny...?

     
    Komentář ze dne: 11.09.2006 16:08:08     Reagovat
    Autor: corona - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: gripen
    SAAB JAS-39 (A, B, C...) Gripen = úplný název.

    SAAB vyráběl dříve J-35 Draken, J-37 Viggen atd...

     
    Komentář ze dne: 11.09.2006 17:10:27     Reagovat
    Autor: FPT - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: gripen
    jéje.

    J = Jakt, tedy stíhací. stejně jako F-15, F/A-18, A-10, B-52, je JAS označení určení letadla, výrobcem je skutečně SAAB.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2006 18:26:08     Reagovat
    Autor: hombreux - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: gripen
    No tak jo, ale snad tam to JAS tak nevadí, nebo jo?Nechme žáby žábama a myši myšma, pravdu máme všici, jdeme slavit...!

     
    Komentář ze dne: 12.09.2006 18:38:46     Reagovat
    Autor: FPT - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: gripen
    copak o to, mně je to srdečně jedno, ale upozornit jsem na to musel... (((:

    Komentář ze dne: 11.09.2006 17:56:59     Reagovat
    Autor: Dr. 120L - Neregistrovaný
    Titulek:
    Nejezdím takové prásky v kuse, ale pokud mohu porovnat třeba Oktávku I a II, golfíka, Astru třeba s mym Mondeem ,tak to jsou nebe a dudy (samo že pro mondeo). ten dlouhej rozvor, pohodlnost s rozumný motor prostě dělaj svý. Ze všech aut sem byl rozklepanej (tvrdý sedadla, tuhý pérování ...) ale z Mondea v pohodě ...


     
    Komentář ze dne: 11.09.2006 18:35:35     Reagovat
    Autor: speed - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Vzhledem k tomu, že v současnosti jsou u naší firmy služebními auty Mondea a Oktavia I a II, tak si dovolím podotknout, že Mondeo je dálniční auto a nikam jinam s tím. S Octavií I a II se v mrštnosti nemůže srovnávat. Otázkou je, co jezdíte, pokud dálky po dálnici, tak spíš souhlas.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2006 21:02:46     Reagovat
    Autor: Tom z malého města - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Nikam jinam s Mondeem než na dálnici? A myslíme oba poslední verzi Mondea? To moje je například na okresky jako dělané. Sedí a drží, zpětná vazba volantu super, na dálnici je to také paráda, plavná jízda, v tom s Vámi souhlasím. Ale že by byla Oktávka I mrštná? No nevím, jak může být šasi Golfu IV, položené pod více než 4,5 metru dlouhou kastlí s tím pádem šílenými převisy, mrštné. No, ale asi máme jiné mustry. Můj osobní názor je ten, že Octavia nemůže Mondeu konkurovat. Zkusil jsem si to. Octavia na svižně zajetých okreskách odskakuje, naklání se. Ford se drží jako hovno košile.

    Vlastně počkejte, přece jen jeden pozitivní postřeh pro Škodu, s Octavií se lépe parkuje, Mondeo je větší kráva. :-)

     
    Komentář ze dne: 14.09.2006 10:20:59     Reagovat
    Autor: speed - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Ano, oba myslíme poslední verzi Mondea. S těmi převisy doporučuji pořádně se na auta podívat, Mondeo je na tom daleko hůře :-) Oktávka I má dle mého subjekivního pocitu (ano, sotrva objektivní argument :-)) daleko lepé položené těžiště. Ale opravdu je to dle pocitu, pokud Vám Mondeo vyhovuje, přeji spoustu šťastných kilometrů, mě osobně nevyhovuje.

     
    Komentář ze dne: 14.09.2006 13:53:31     Reagovat
    Autor: Tom z malého města - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    At' se dívám, jak se dívám, tak Oktávka vypadá z boku divně, i holými čísly vyjádřeno, je na tom Mondeo o pár centimetrů lépe (celková délka vozu mínus rozvor).

    Těžiště? Co mě u auta zajímá, je jak se chová při jízdě, jak drží, jak je komfortní, těžiště, jako takové, mě hledat nenapadlo, takže nevím, jak jste to myslel. Cesta, kde s Oktávií se dá jet 100 Km/h, je pro Mondeo hračka i ve 120 Km/h. Je to o zavěšení kol, tlumičích, ..... prostě o prvcích, použitých na podvozku. Navíc Oktávie I je tak položená na čumák, že při intenzivnějším brzdění jsem měl strach o přední lízátko....a její zadek ční poměrně vysoko. Navíc fdehtu, kdy je motor TDI o dost těžší než benzíňák, je to ještě markantnější, že je moc těžká na čumák.

    Nevím no, neshodneme se, já Vám přeju, aby se Vám v ní líbilo a dobře jezdilo, vždy příjemný návrat odkudkoli Vám přeje Tom.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2006 21:30:25     Reagovat
    Autor: speed - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Nachytal jste mě na švestkách, na tech. parametry jsem byl líný, takže házel komentáře plné pocitů... nicméně zůstavájí.... Doporučuji OII 2.0 TDI 110KW DSG se sport. paketem podvozku. Ze jmenovaných 3 aut jasně best of test.

     
    Komentář ze dne: 23.09.2006 01:11:45     Reagovat
    Autor: Shr3k - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    IMHO Mondeo má jeden z nejtužších podvozků v sérii, který se s houpavou oktávií jedna a normální oktávií dvě nedá vůbec porovnávat. Stačí se podívat na testy a fotografie náklonu do zatáček.

    To píše majitel Mazdy3 1.6 MZ-CD SDN na 18" OZ Racing, tedy dost tuhé kombinace.

     
    Komentář ze dne: 23.09.2006 09:04:57     Reagovat
    Autor: D-FENS - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Yeah nigga, that´s true. Pořád je ale ještě Mondeo luxusní svezení proti Seatu Leon. To už je vážně zu viel.

    Houpavost O1 vzniká provozem. Nová O1 je skoro stejná jako O2. Zajímalo by mě, čím to přesně je.


     
    Komentář ze dne: 11.09.2006 18:39:27     Reagovat
    Autor: Childeater - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Doporučuji otestovat C5 po faceliftu. Pokud nejste vyslovený milovník značky Ford, měla by Vás zaujmout. Mě to docela oslovilo...

     
    Komentář ze dne: 23.09.2006 01:15:17     Reagovat
    Autor: Shr3k - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Stále měkká sedadla - moc široká, bez boční opory, krátké opěradlo, krátký sedák, jinak velice dobré auto. Testoval jsem minulou zimu týden coby novinku tu nejvybavenější verzi s 2.0 HDI 16V.

    Komentář ze dne: 11.09.2006 21:46:58     Reagovat
    Autor: Vac - Neregistrovaný
    Titulek:Cena čtyř hodin...
    Nakonec jsem si řekl, že je to pořád lepší než jet vlakem, kdy cesta trvá 16 hodin... ...Miláčku, dnes z toho fakt nic nebude…

    Poledne ve Schwarzwald, ve dvě v noci v Mahren. Fakt to stálo za tu 'svobodu' jízdy v autě?

    Je to křeč. Za každou cenu autem... (Ale mohl jsem něco přehlídnout, možná to fakt jinak nešlo)

     
    Komentář ze dne: 11.09.2006 21:54:22     Reagovat
    Autor: hombreux - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Cena čtyř hodin...
    No, v podstatě šlo o to, že letadlem by to celý bylo moc komplikovaný - doprava do Baselu, pak z Prahy stejně na vlak, odbavení a tak... a jak říkám, dvě hodinky jsem si nechal na příjemný sedánek s kamarádem. Vlakem to taky jezdím často, chtěl jsem změnu. S passatem je to pohoda, s lupínem to už asi zkoušet nebudu. Ale ta zkušenost mi za to stála, vážně!

     
    Komentář ze dne: 11.09.2006 22:30:17     Reagovat
    Autor: Vac - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Cena čtyř hodin...
    Zkušenost je k nezaplacení, ať to stojí co to stojí! Pokud je řešením _pouze_ jiné auto, tak není zkušenost plně zhodnocena (there goes my two cents).

    A pokud v čase započítaném byly schovány i minutky na přátele... No, potom jsem nejspíš cosi přehlídl.

    Asi jsem to odpočátku četl předpojatě. Ale to bude dáno místním klima.

     
    Komentář ze dne: 13.09.2006 16:24:56     Reagovat
    Autor: Dave - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Cena čtyř hodin...
    Zkuste se poptat na zkušenosti bývalých východoněmeckých majitelů Trabantů, kteří jezdili s trabošem narvaným lidma a proviantem a takovým tím miniobytňákem za prdelí na dovolenou přes půl Evropy k moři do Chorvatska. Kamarád to kdysi zažil a jeho story vždy stojí za to si je poslechnout. Dneska to prostě žádné dobrodružství :-).

    Komentář ze dne: 12.09.2006 09:04:01     Reagovat
    Autor: bushi - Neregistrovaný
    Titulek:..no a?..
    ..autor překvapivě dokázal, že nákupní vopzík z Globusu fakt není úplně to pravé ořechové na 1000km trip..ale že to v případě potřeby lze ustát..trochu redundantní článek..

    Komentář ze dne: 12.09.2006 14:59:17     Reagovat
    Autor: thrueman - Neregistrovaný
    Titulek:Super ...
    Díky za ten článek, už vim jak se cítil Mr.Bean ve svým Miniku a docela uz chapu i jeho grotesky, muhehe :-)))))) Jinak Lupo nejhezci z nejmensich aut, bohuzel se tady neprodava, takze v pripade zajmu pouze individualni dovoz. Lupo 3L je pak mazec na kolech :-) Ten 1.2TDi jsem videl nacpanej i v nakym superbike.

    Komentář ze dne: 12.09.2006 15:57:08     Reagovat
    Autor: Když už tu někdo nakusl ty frantíky - Neregistrovaný
    Titulek:
    Pardubice-Mnichov-Pardubice 1.100 km v jeden den. Citroen Picasso - bez probému.

     
    Komentář ze dne: 12.09.2006 20:33:40     Reagovat
    Autor: Jay - Neregistrovaný
    Titulek:Re: K frantíkům
    Praha-Dijon, 950 km, 11 hodin. Renault Mégane Classic 1.4E '97, 110-130 km/h po dálnici (víc to ani nejede) za 5 a půl litru (jedna nádrž), taky pohoda.

     
    Komentář ze dne: 14.09.2006 14:14:14     Reagovat
    Autor: melvinn - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: K frantíkům
    Tropea (It) - Praha,1700 km za 17h,Fóbije 1.4 základní verze, spotřeba jako kráva ale jinak v pohodě.

     
    Komentář ze dne: 14.09.2006 17:55:03     Reagovat
    Autor: Petr Puchner - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: K frantíkům
    Kudy jste to jel: po dálnici jsem to měl 1940 km...
    Jedině snad nějaké zkratky, ale to mi zase nesedí ta průměrná rychlost...

    Komentář ze dne: 12.09.2006 22:47:31     Reagovat
    Autor: speleo - Neregistrovaný
    Titulek:blablabla
    Jó, kdybyste měli škodovku 120L jako já, nikdy by vás takový kraviny jako jezdit X tisíc km nenapadly. Dobře vám tak!

    Komentář ze dne: 13.09.2006 00:37:53     Reagovat
    Autor: petrV - Neregistrovaný
    Titulek:Seat a Alfa
    Jen podotek pro autora, interier i exterier je tolik podobny Alfe bo jejich designer presel k seatu a ted snad mrsi nekdo podobnej Subaru.. snad se to neprojevi na vlastnostech a dal budou japonska auta fungujici jinak nez nemecka - s tim souhlasim s autorem, absolutne :-)

    Komentář ze dne: 13.09.2006 06:48:01     Reagovat
    Autor: GOsoft - Neregistrovaný
    Titulek:Ford - ziju si jak lord
    Clanek vyborny, pisu jednicku (bez hvezdicky za Gripena). Osobne jsem mel moznost volit mezi malym vozem s malou spotrebou a nebo Ford Falcon Station Wagon '92. Presedlal jsem na nej z Favorita '92 (fkorozi, samozrejme), ma to s nim hodne spolecneho, vsechno je asi tak 2x vetsi, 5m na delku, 1500kg pohotovostni hmotnost, 72l nadrz . Sestivalcovy ctyrlitr v benzinu a ctyrrychlostni automat k tomu. Spotreba sice kolisa mesto/dalnice/klima-off-on okolo 11l/100, ale ten komfort za to proste stoji. Konecne jsem pochopil, co to znamena kriznik dalnic. I jen takova blbosti, jako je regulace podsvetleni pristrojove desky, vyskove stavitelny volant a taktez sedadlo ridice, ocenuji na vikendovych trasach >400km. Snad se nekdy dokopu k tomu a podelim se o zkusenosti s jizdou na dalnicich, kde odstavnym pruhem vede cyklostezka, predjizdeni z obou stran je uplne normalni a rozestup 3 metry pri 100km/h je povazovan za plytvani mistem.

     
    Komentář ze dne: 16.09.2006 20:26:37     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Ford - ziju si jak lord
    Austrálie?

    Komentář ze dne: 14.09.2006 09:11:25     Reagovat
    Autor: Andy - Neregistrovaný
    Titulek:po dialnici v budariku
    Minuly rok som bol nutený ist do francuzska na zapadne pobrezie Nantes a okolie. Z Košíc nieco okolo 2400km ... az na 80km usek Kosice-Miskolc vkuse dialnica. K dispozícii som mal na výber: Daewoo Nexia 1,5DOHC cca 90koni alebo Octavia 1,4 16V 75 klokanov...cize z kaluze do blata. Vybral som si to slabsie bez klimy, bez abs, bez elektrických okien ... vlastne bez nicoho okrem radia a priplatku za metalízu :)) Naladoval som do auta vsetko mozne co mi bolo treba k praci na dva mesiace (56litrov kofoly, niekolko flias tokajskeho vína a par redbullov) ...tu kofolu som tazko vysvetloval v stassburgu colnikom :o)

    auto po dynamickej stranke si asi viete predstavit ... cestovnych 130 si to udrzovalo kopce nekopce, no dialnicny usek okolo norinbergu, bud v pravo pruhu medzi kamionmi 80hm/h alebo lavom pruhu medzi Sklasse, 535d, S6, S80,RUF ... aktovie co este. Vramci moznosti ten usek som preletel rychlostou vkuse 180km/h ...v kopcom 160km/h to som sa kvalitne zapotil, naozaj som ocakaval ze sa piesty rozbehnu po ceste no nic take nenastalo. V badene som si dal tri kavy a vyrazil do strassu. Tam som si dal slofika....a potom ma cakalo uz len naozaj relaxacnych 1200km pri 130km/h na francuzskej dialnici kde som sa kochal krajinou.

    2400km za 32 hodin v octavii 1,4 16V sam vodic ... pre niekoho samovrazda ... pre mna adrenalinovy zazitok....ale to auto odo mna dostalo zlatu medajlu... spotreba 7,4. Zadok by po tolkych kilometroch bolel asi v kazdom aute, prava noha bez tempomatu tiez ... ale myslim si ze z lupa by som vystupil asi rozbitejší :))

    K clanku o Lupe, bol to moj horuci kandidat na moje priblizovadlo lebo sa mi neskutocne páci, ale novy bol drahsi ako Octavia 1,4 16V ... a predsa by som do neho nevopchal 56litrov kofoly :))

    Komentář ze dne: 14.09.2006 16:43:19     Reagovat
    Autor: alexmol - Neregistrovaný
    Titulek:nemecke auta su zle?
    Nuz z Tvojho opisu mam pocit, ze jednine "nemecke" auto, ktore si skusil bolo z VWgroup. Co tak BMW, to je radost jazdit... a teda cenovo sa priblizuje tomu passatu, co je podla mojho pocitu iba nafuknuta bublina, a nie luxusna limuzina...

     
    Komentář ze dne: 14.09.2006 18:28:46     Reagovat
    Autor: hombreux - Neregistrovaný
    Titulek:Re: nemecke auta su zle?
    Máš recht, firma prostě používá folksvágny jako služebky. Krom nich to byl ještě Opel Astra 1.7 TDS (ta starší) a to byl naprostý otřes - nejhorší motor, s jakým jsem kdy jel. Mám v Německu dva výborné kamarády: jeden má Toyotu Corollu se vším všudy a rád se nechá hýčkat extra výbavou (taky mám na doma corollku a je vynikající!); druhý je spíš automobilový purista a vyžaduje jen dobrý motor a vynikající podvozek - má dvacet let staré BMW 318i bez nějaké extra výbavy, zato v prvotřídním technickém stavu: lehké auto s dostatečným výkonem, radost jezdit. Ale zatím jsem neměl tu možnost sedět za volantem. A pokud se týče toho popisu passatu, souhlasím! Zvláště ta poslední generace vypadá jak od kolotočů, s tím divně chromovaným ksichtem...

     
    Komentář ze dne: 25.09.2006 00:14:29     Reagovat
    Autor: skoorwenetz - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: nemecke auta su zle?
    Tak tak, niet nad starsieho bavoraka (co sa tyka pomeru cena/vykon), niektori by este povedali ze mercedesa (ale to je auto pre dochodcov). Ale ako rodinna kara (s ktorou jazdi zena a ja len obcas cez vikend) jasne japonec - z vlastnej skusenosti, galant kombi + trojkovy bavor. Jediny problem s galantom: vysokonapatove kable asi robia z nejakej biodegradovatelnej zelenej hmoty ktora chuti veverickam ci lasiciam ci comu, treba striekat vselijakymi humusmi ci obalit, potvrdene z viacerych zdrojov u viacerych jap. aut - je to radost otvorit kapotu a tam hotovy ohnostroj.

    Komentář ze dne: 15.09.2006 09:41:55     Reagovat
    Autor: dsben - Neregistrovaný
    Titulek:sice trochu off topic ale hezka vzpominka
    Asi tak v čtyřiaosmdesátým jsem jel ještěrkou z Olomouce do Ústí nad Labem. Byla to taková ta s jediným místem pro řidiče a s korbou, teda spíš s korbičkou. Na korbičce jely bágly a dva mí kamarádi, třetí jel na mopedu asi kilák před náma a měl za úkol se na fleku otočit (mobily nebyly) a jet nás varovat kdyby tam stáli policajti. Porušovali jsme asi všechno co se porušovat dalo, ta ještěrka patřila Floře Olomouc a nechat se s ní chytit za hranicí okresu to bylo asi na paragraf "rozkrádání majetku v socialistickém vlastnictví..."
    Jeli jsme různejma okreskama a naštěstí nás nikde nechytli, i když na zpáteční cestě jsme měli docela kliku. Předjeli nás policajti, asi si všimli že je to nějaký divný protože, jsme viděli jak o kus dál zastavili a asi si na nás chtěli počkat. Tak jsme radši hned zastavili dřív (bylo tam naštěstí malý parkoviště) rychle jsme zamkli ještěrku a zmizeli mezi domkama. Měli to k nám asi 200 m tak se na to po chvíli vykašlali a odjeli. Stejně jsme tam pak ještě hodinu čekali , mezitím s vrátil ten na mopedu a potvrdil že vpředu je to čistý....

     
    Komentář ze dne: 16.09.2006 19:30:06     Reagovat
    Autor: Pepe - Neregistrovaný
    Titulek:Re: sice trochu off topic ale hezka vzpominka
    tyhle lidové názvy se liší,předpokládám že šlo o starý typ Multikáry.Každopádně slušný výlet.Vím o případu kdy parta jela na dovolenou traktorem a tzv,babosedem.Takovou tou maringotkou co dřív vozila baby na práci na pole. Jeli od Velkého Meziříčí na Pálavu.Šest hodin cesty,ožrali se jak hovada.Vezli si sud piva jenže za jízdy se blbě pije,po rovině to cuká.Jde to jen když to táhne nebo brzdí.Takže vždy čekali na kopec a pak rychle natočit a vypít.Kdo nestihl tak se polil.A v kempu nevěděli jak je účtovat,neměli to v ceníku.Tenkrát offroadů s karavanem moc nejezdilo :-)

    Komentář ze dne: 06.02.2008 23:23:25     Reagovat
    Autor: Jenda - Jenda
    Titulek:LUPO 3L
    Pořizoval jsem do rodiny jako druhé auto LUPO 1,2 TDI 3L, po přečtení tohoto článku jsem měl strach z cesty domů z místa téměř u Hanoveru, kde jsem ho koupil a musím říci, že jsem byl celkem příjemně překvapen a to přesto že motor je jen tříválec a má jen o jednu kW vyšším výkonem proti SDI 1,7. Použitelná cestovní rychlost na dálnici do 140 Km jízdu nad už jsem neriskoval, auto začne být nestabilní. Cesta domů cca 650 km kromě 150 km po dálnici, průměrná rychlost cca 95 km/h půlhodinovém popojíždění po Praze, celková spotřeba 4 l/100 km, za celou cestu přestávka jen na natankování téměř na začátku a na vykonání tělesné potřeby u Děčína jinak nonstop, v autíčku mi chyběl jen tempomat, takhle dlouhému šlapání plynu už jsem odvyknul. Cestu tam jsem absolvoval v VW Sharan takže za ten den jsem měl najeto cca 1300 km a přesto jsem zauta vystoupil ještě jako člověk. Pohodlí na městský vozík akceptovatelné, dokázal bych s ním jet i na dovolenou.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.