|
nejak se tu posledni dobou roztrhl pytel se samymi nakupnimi kosiky. ja osobne, kdyz uz, bych uprednostnoval alespon test normalnich aut...
|
|
|
...spravne! Protoze poradna auta,to jsou nejmin dvoulitry,do kterych nalozim rodinu,pul chalupy a valim,ze?!
A kdo Ti rekl,ze jsi povolany rozhodovat o tom,na jaka auta se tady smi prezentovat recenze???
I kdyz mam auto,ktere asi spada do Tebou uznavane skupiny "aut",recenze i na tyhle nakupni kosiky me zajima.Take mas pravo volby: necti to!
|
|
|
Tak svoje auto zrecensuj, ne? Ať je o čem číst. Jinak máš samozřejmě pravdu s D-F pravidlem č.6
|
|
|
No jo, ale jak má poznat, že se mu to nelíbí, dokud si to nepřečte...?
|
|
|
"1.3" v nadpisu tedy dává tušit, že se jedná o velký kchár, že ? ;-)
|
|
|
kozy jsme spolu nepasli.
ja si nedelam narok na rozhodovani o recenzich. jen jsem napsal svuj nazor.
pridana hodnota techto nakupnich kosiku je ke vsemu temer nulova. tot muj nazor. a nemohl bych si nazor udelat, pokud bych ten clanek napsal.
jen takova vsuvka: neexistuji jen oktafka, passat a A6. ale chapu, ze relativne cerstve plnoleti si porizujou takoveto stroje a v zapalu nadseni se chteji s ostatnimi podelit o zazitky.
|
|
|
boze muj, co jsem to napsal? moc myslenek a malo casu. takze nekolik upresneni:
1) pridana hodnota RECENZI nakupnich kosiku...
2) ...pokud bych ten clanek NECETL.
3) ...takoveto stroje jako jsou recenzovane nakupni kosiky a v zapalu...
|
|
|
Nevidím nic špatného na recenzi "nákupního košíku". Do města je auto menších rozměrů mnohem výhodnější, navíc nikdo přece neříká, že danou recenzi musíte číst.
V čem nemáte pravdu určitě je, že autor recenze je čerstvý řidič (lze poznat již z nadpisu, že mu dosloužil věrný a spolehlivý Forman ...), z článku jasně vyplývá, že má dvě dcery (přičemž starší jsou 2 roky).
Pokud už něco kritizuji, alespoň si to přečtu. Pokud se mi to číst nechce, nebudu psát ani komentář k článku přece.
Osobně bych recenzi ohodnotil jako průměrnou (recenzované vozidlo je u nynějšího majitele poměrně krátkou dobu) - není samozřejmě potřeba vypisovat sálodlouze technické parametry (což v některých recenzích je), nicméně jako člověk sbírající zde zkušenosti s vozidly ostatních řidičů ocením podrobnosti typu: spotřeba pohonných hmot (alespoň průměrná), provozní náklady včetně cen za drobné opravy (u některých novějších typů vozidel je např. i výměna prasklé žárovky otázkou několika tisíc Kč, protože se musí rozebrat půl auta než se člověk k žárovce dostane ...). Ale co mi u recenzí chybí asi nejvíc je alespoň jedna fotografie recenzovaného auta (tímto nedostatkem trpí valná většina recenzí na auta zde, přičemž je paradox, že si autor dá s článkem práci minimálně několik hodin a už neobětuje pár minut na vložení několika fotek ...)
|
|
|
Jo, to já bych taky raději četl test nějakého "normálního vozu, který dá stovku za 5 a jede 340. Ale protože jsem městskej a "normální" auto zde nikdo nemá, přečtu si raději test něčeho, co se dá použít ve městě a má to nějaké vlastnosti pro které si to člověk zapamatuje.
Testovat zde VW Octavia/A4/A6 ftydýtu...a psát, jak se v tom jeden hned po nasednutí cítí bezpečně a jak to po městě jezdí za 5,57l mazlavého svinstva na 100km, tak ty testy nikdo nečte, protože z takových aut se drtivé většině lidí chce zívat už když si přečtou nadpis... 8o)
|
|
|
No, ona oktávka ve srovnání s Kií fakt vypadá robustnější a nejspíš je fyzicky odolnější. Ale co Kii chybí na robustnosti, to si zase vynahrazuje airbagy, ty jsou snad všude, kam se člověk podívá. Koneckonců, chystám recenzi na naši firemní Kiu a srovnání s Oktávkou se v ní rozhodně vyhýbat nebudu. Koneckonců, jsou to auta, se ve kterých jsem trávil a trávím značnou část pracovní doby a obě jsou svým způsobem zajímavá :-).
Osobně považuju auta s Vmax vyšší než 200 km a zrychlením pod 8 s za nepotřebné krámy. Na vysoké rychlosti je tu železnice (nejlépe s autopilotem) a letadlo. Tolik k našemu náhledu na věc :-).
|
|
|
Například formule 1 dosahuje 350 km/h - ale chtěli byste mít takový auto? Je jen jednomístný, nemá žádnej kufr, vlastně nemá ani střechu a řek bych, že se s nim i blbě parkuje.
|
|
|
No právě, co s takovým krámem? ;-)
|
|
|
a staci par km po okreskach na to aby mal clovek odrety zadok az na kost ;)
|
|
|
Jako slušnému člověku by na vadily úplně jiné věci. Najmě spotřeba a tvrdé plasty v interiéru.
|
|
|
Nebo jestli je autorádio v základní výbavě.
|
|
|
To je zasadni omyl. Obcas se muze stat, ze mas naspech. At uz proto, ze mas malo casu, nebo proto, ze te honi Policie CR za nejakou blbost, napriklad za rozvraceni republiky nebo za nezastaveni na uplne zbytecne stopce. No a prece se od nich clovek nenecha chytit, ne?
|
|
|
V takovém případě bych jim nezdrhal v autě, ale použil pravděpodobně jiné prostředky - například v davu se člověk snadno skryje.
|
|
|
Já si letos v létě pořídil nové auto (tedy ne nové, jeté, ale jen 9 let staré) a jsem maximálně spokojen, takže uvažuju o tom, že recenzi napíšu. Vzhledem k tomu, že nové auto stojí 290k tak nějak nechápu lidi, kteří si na tankodromy typu Vysočina kupují nové Fabie.. Jo, je to Lada Niva. Kde se vlezu, tam projedu a retardéry beru na plném plynu min. 70 km/h, tedy pokud přede mnou není jouda, který to jede krokem.. :)
|
|
velmi dobre auto,najazdil som na nom 80k kilometrov, 2 vyhrady 1)hrkanie v interieri a vrzganie plastov(kozmeticka chyba) 2)ubohy servis na slovensku - uboha uroven vedomosti a zrucnosti, otrasny pristup k zakaznikov. nastastie japoncik nema tendenciu sa kazit.
|
|
|
on je to pokial viem skor taky sikmooky Madar;-)
|
|
|
Omyl - na Evropské trhy putovaly vozy Suzuki Ignis (a Swift) z Maďarska i z Japonska. Stejně tak tomu bylo i na našem trhu, od loňského roku jsou u nás k dostání jen maďaři.
Když autor zdůrazňuje japonský původ vozu, patrně dělníci skutečně obědvali sushi, ne guláš...
|
|
|
Nevím, jestli se neliší maďarská a japonská verze v nějakých drobných detailech. Tuším, že u Grand Vitary tomu tak bylo...
|
|
Zdar. FSM články už jsou staré a nechtěl jsem psát někomu osobně. Prosím o radu.
Špatně jsem v Praze parkoval, po návratu jsem měl za stěračem lísteček od měšťáků, "Výzva pro osobu podezřelou..."
V FSM 28.11.07 jsem si přečetl, že předvolání od měšťáků můžu ignorovat. Právníci mají rádi slovíčkaření, takže moje neznámá: předvolání/výzva.
Jak bych měl postupovat? Děkuju.
|
|
|
Pokud jste skutečně parkoval špatně, bude asi nejlepší na služebnu MP zajít. Já jsem to udělal, strážník nevěřícně zíral že jsem se obtěžoval, dal mi pokutu 100,- Kč s potvrzením a šel jsem zase domů.
Ale uznávám že to bylo v Plzni před několika lety, poměry se za tu dobu mohly poněkud změnit (a to včetně přístupu MP z Hlavního města PHY ...)
|
|
|
Když jsem před cca 3 lety dostal svůj první lístek za špatné parkování v Praze, tak jsem taky zašel na služebnu MP. Ani jsem neplatil pokutu, vyřídil to se mnou domluvou jeden měšťák rovnou ve dveřích. Holt takových lidí kteří jim tam přijdou kvůli lístku za stěračem moc není, tak si jich MP asi považuje :-)
|
|
|