D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Škoda Favorit I.
    (ze dne 22.11.2003, autor článku: D-FENS)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 13.08.2004 13:12:44     Reagovat
    Autor: martin155 - Neregistrovaný
    Titulek:
    o přitápění sacího potrubí jsem taky hodně přemýšlel a určitě ho časem odpojím stačí udělat těleso s nátrubky a závitem pro čidlo teploty. Jediný rozumný důvod pro přihřívání potrubí ,kterým proudí už také předehřátý vzduch vidím v možném snížení emisí vlivem vyšší spalovací teploty, ale i mě se to zdá dost pofidérní, nicméně jiný důvod snad ještě kromě rychlejšího ohřevu motoru v zimě si vymyslet neumím.
    Je ale pravda že vzduch předehřívá víc aut. Emise mě až tak netrápí protože jezdím na lpg , proto jsem i "vykuchal" katalyzátor a když už jsem "odšpuntoval" výfuk tak sem vylepšil i filtr sání a dal tam bavlněný. Je ale pravda že sem žádnou zmněnu nepostřeh, ale k nějákému snížení odporů určitě dojít muselo.

    Komentář ze dne: 10.02.2005 14:01:21     Reagovat
    Autor: Janek - Neregistrovaný
    Titulek:
    Na vetsich motorech se saci potrubi montuje primo na vyfukove potrubi. Je treba vyhrivat potrubi ze dvou duvodu:
    1-benzin se odparuje a odebira teplo.
    2-pri privrene skrtici klapce je v sacim potrubi pomerne velky podtlak a dochazi za klapkou k rozpinani vzduchu a jeho ochlazovani. (viz princip lednice)

    Na vlastni oci jsem videl v zari pri cca 10st C karburatory
    na motoru 8litru 6 valcu jak jsou obalene ledem. (i pres to, ze saci potrubi bylo sesroubovano s vyfukem )

    Komentář ze dne: 20.10.2005 16:00:23     Reagovat
    Autor: Jirka - Neregistrovaný
    Titulek:To snad není možné...
    Koukám, že ani jeden z vás němá sebemenší ponětí o tom, proč se předehřívá sací potrubí. Pokud má motor karburátor, musí se potrubí předehřívat, protože při přivření škrtící klapky se vlivem snížení tlaku benzín vysráží na studených stěnách a do motoru nasaješ prakticky čistý vzduch, který asi moc hořet nebude. Teplé potrubí způsobí okažitý odpar benzínu a auto je schopné jízdy. Copak jste nikdo nikdy nejel se studeným motorem? Tak se to nejvíce projevuje a proto se musí použit sytič, který sražený benzín tak nějak doplní... Jinak za chodu motoru se nasávaný vzduch nestačí ohřát tolik, jak si všichni myslíte, protože jeho doba setrvání v potrubí se počítá na ms...Je jasné, že pro LPG je předehřívání zcela zbytečné.
    Hliníkové tyčky se dávají pouze na sací ventily (už od dob Favorita!!!) a jsou naprosto stejně dlouhé, jako ty ocelové, možná jsi dostal tyčky, používané na 1,4 MPi, které mají hydraulická zdvihátka, potom je rozdíl ve vzdálenosti vysvětlitelný...

    Komentář ze dne: 31.08.2006 20:55:37     Reagovat
    Autor: Science - Neregistrovaný
    Titulek:Životnost....
    Vážený pane D-Fensi ve Vašem článku píšete o tom, že Váš Favorit má najeto 153 tis.km, a že předpokládaná životnost je 200 tis.km. Ujišťuji Vás, že mám zkušenosti se dvěma Formany, z nichž jeden má najeto 350 tis.km a druhý něco přes dvěstě. Obě tyto auta mají motor v naprostém pořádku a předpokládá se, že ještě pár (desítek) tisíc km vydrží. Ten s 350 tis. km je karburátorový typ LX (nechápu v čem se liší od GLX) předpokládaný výkon 43kW (myslíme si, že má něco kolem 50kW) rok výroby ´93. A ten druhý 135 Lse.
    Myslím, že Váš Favorit má (i díky Vašim úpravám) šanci dožít se celkem vysokého počtu kilometrů (nejenom dvou set tisíc) tedy pokud ho "nesežere" rez nebo nenabourá nějaký (s odpuštěním) vůl. S přáním hezkého dne se loučí
    Science

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.