D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Zkušenosti: „Vitamín“ C (Mercedes Benz W202)
    (ze dne 01.05.2011, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 02.05.2011 08:21:42     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:
    Autor TheLastUnicorn x D-FENS?

    Komentář ze dne: 02.05.2011 08:53:10     Reagovat
    Autor: jzxr - jzxr
    Titulek:MB
    věřím, že motor 2.5td je nesmrtelný, co se ale týká 220d je tento motor tragicky poruchový, rok jsem se s C220D trápil, nebyl měsíc aby se něco neporouchalo. samozřejmostí bylo vstřik. čerpadlo LUCAS v katalogové prodejní ceně nějakých 90.000kč, nakonec jsem sehnal nové za asi 33.000 a byl jsem rád že jsem rád. jízdní vlastnosti W202 tragické, to auto nesedí, podvozek není nijak nadprůměrně komfortní, motor 2.2 nejede a relativně žere, příklad oproti motoru 324td R6 který je proti tomu závoďák s charakterem pouze o půl litru menší spotřeba. MB mě do garáže nesmí ni náhodou. kdybych si měl vybrat např. mezi C220D a starý Seat Toledo 1.9D (TDi) tak se nerozmejšlím, ten Seat si na nic alespoň nehraje.

     
    Komentář ze dne: 02.05.2011 13:26:05     Reagovat
    Autor: ekvb - ekvb
    Titulek:Re: MB
    to je tak, keď si človek kúpi vylietanú mrdku a potom sa čuduje...
    220D je spoľahlivé auto, pokiaľ mu človek venuje patričnú pozornosť a kvalitnú naftu...

     
    Komentář ze dne: 06.05.2011 15:43:37     Reagovat
    Autor: Jurek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: MB
    Naprostý souhlas!

    Komentář ze dne: 02.05.2011 10:17:27     Reagovat
    Autor: JSK - JSK
    Titulek:kdepak D-fens
    Již od věty "Já osobně vlastním model C250Turbodiesel" musí být ctěnému čtenářstvu jasné, že tohle D-fens nepsal:).

     
    Komentář ze dne: 03.05.2011 15:24:23     Reagovat
    Autor: Lukas - Neregistrovaný
    Titulek:Re: kdepak D-fens
    Taky jsem na první pohled nevěřil svým očím po jeho posledním článku o vozech Ford Focus :-)

    Komentář ze dne: 02.05.2011 11:18:54     Reagovat
    Autor: Mira-M - Mira-M
    Titulek:
    Jste si jist tim, ze znackovej servis mercedesu si uctuje praci za tolik, kolik uvadite? To vam rekli? U SL500 jste na 600 kilech za hodinu...tak me trochu bije do oci, proc by Ccko melo byt tak drahy? Ale samozrejme beru, ze uvadite, ze to nemate overeno a SLko zase bere uplne jine sumy za material. Rad bych kdyby mi nekdo overil jak to je u Ccka tak u Ecka, jestli nizsi sazby u sportaku vyvazuji fakt, ze maji vyrazne drazsi material.

    Kufr mate u sedanu 430 litru, u novyho Ccka jste na 475 litrech. Mam bezpecne ozkouseno, ze rodina v pohode zvlada s velkym kocarkem kufr na 380 litru. Je to minimum, cokoliv vetsiho je prijemny komfort navic, coz Ccka splnuji. Maji nevyhodu, ze pro vysoky chlapy, 190 a vic, jsou tesnejsi, nicmene prislo mi, ze v tom je o chlup vice mista nez v BMW trojkove rady, ale predesilam, ze muze jit pouze o subjektivni dojem.

    Se zbytkem naprosty souhlas. Mercedes se da charakterizovat jedinym slovem - elegance, neni to zavodak. Skoda, ze novejsi 4maticy jsou drazsi, nez normal verze. To, co uvadite jako vyhody, ergonomie, material i provedeni, je stale platny, i kdyz propady tu a tam nekde byly. Prirozene v Avantgarde uprave, ktera je drazsi, ale velice prijemna.

    Komentář ze dne: 03.05.2011 12:30:56     Reagovat
    Autor: egres_svk - egres_svk
    Titulek:
    kedze k linkom nad clankami sa nedaju pripisovat komentare -> AAA uz podtoceny Passat stiahlo. screen povodnej stranky tu: http://i53.tinypic.com/9k6lav.png

     
    Komentář ze dne: 05.05.2011 10:46:41     Reagovat
    Autor: vltava - vltava
    Titulek:Re:
    Stáhlo nebo prodalo? :-)

    Komentář ze dne: 03.05.2011 19:05:23     Reagovat
    Autor: Monsignor - Neregistrovaný
    Titulek:
    No co mám zkušenosti s BMW v Praze pár let nazad a jejich hodinovou sazbou 1500,- kč, tak bych těm 2000,- na hodinu u Mercedesu i věřil..... 600 na hodinu mi přijde jako slušná taxa u autoriz. servisu značky s takovým renomé jako Mercedes....

     
    Komentář ze dne: 04.05.2011 12:53:46     Reagovat
    Autor: Pavel - Pavel
    Titulek:Re:
    http://www.mercedes-moravia.cz/ostrava/servis2.php

     
    Komentář ze dne: 05.05.2011 10:13:04     Reagovat
    Autor: xluke79 - xluke79
    Titulek:Re: Re:
    Asi tak. 600,- za hodinu si bral Opel před pěti lety.

     
    Komentář ze dne: 05.05.2011 16:23:50     Reagovat
    Autor: Pavel - Pavel
    Titulek:Re: Re: Re:
    Kolem 500 - 600 korun bývá sleva na stará auta, tuším nad deset let. Na druhou stranu se jedná o normohodiny a ne o čas auta strávený v servisu, jak to počítají někteří dobráci. Ti se pak nenápadně k těmto cenám dostanou, protože se do normohodin s prací nedostanou. Je potřeba si hodně rozmyslet, který úkon je lepší hodit do autorizovaného servisu a co ne. Ale tuto debatu už jsme tu vloni tuším vedli.

    Mně osobně autorizovaný servis Mitsubishi v Brně vyléčil navždy z nějakých pokusů tam dávat auto, pak mu taky vzali licenci a přešel na citróny.

    Komentář ze dne: 07.05.2011 02:57:39     Reagovat
    Autor: dneu - Neregistrovaný
    Titulek:plastové hadičky
    kvalita plastových hadiček byla vždy slabinou německých vozů. Časem ztvrdnou a začnou téci. Už před 30 lety jsem našel kvalitní náhradu a hlavně zadarmo. Hadičky DuPont které používá každá nemocnice na kapačky. Vyhazují se po jednom použití. Stačí znát sestřičku ze špitálu. Nahradil jsem jimi různé hadičky u MB, Volva, VW a Audi. ty tenčí pak výborně nahradí hadičky ostřikovačů.

    Komentář ze dne: 10.05.2011 14:03:37     Reagovat
    Autor: vaio - vaio
    Titulek:
    "že co vypadá jako dřevo je opravdu dřevo" - sním vlastní klobouk, že není :o)

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.