Komentáře ke článku: Test: Citroën C2 1.6 VTR (ze dne 06.06.2010, autor článku: D-FENS)
Přidat nový komentář
|
Pakliže vyloženě netrváte na vyšším roku výroby následujícího hustokháru pro manželku, tak bych z žabožroutí produkce doporučil předchozí model - saxo či pug 106. Je to to samé, akoráte místo žoviálního lva na předku najdete dvě neforemné šipky, nebo jak to nazvat.
Obé se to vyrábělo do roku 2003 a sehnat se to dá s onou, mírně modifikovanou 1.6 16V také (akoráte v těchto autech má 87kW) s označením VTS, resp. S16 (GTI). Jsou to vrcholové verze, takže výbava mnohdy předčí veškerá očekávání - u roku výroby 2003 to může býti kupříkladu čtveřice pytlů, manuální klima, vše v el. a u pugu 106 navíc interier v kombinaci kůže-alacntara. Nekoná se žádný výdobytek techniky, pouze 5st. manuál. Řazení nicméně nění tak prsajsly jako třeba u koncernu, ale dá se to. Nicméně pro tento konkrétní model (motorizaci) by měla být manželka malinko zdatnější řidič, neb uskakování zadní nápravy se u těchto aut děje taky (ale bez mlácení PETkou), 0-100 to má do 8s. a jestli jste vyznavač urvaného motoru, tak není problém na 4ku jet bezmála 200km/h :-) Spotřeba je u této motorizace dána výkonem auta, ve městě se to pohybuje od 8 do 12l (podle nohy), mimo jsem se dostal nejméně na necelých 7l klobouk stylem. 8ventil nelze doporučit, neb za stejnou/podobnou spotřebu nabízí dalko méně funu. Cenově se to samozřejmě pohybuje lépe než C2, top kousek saxa v plné výbavě z roku 2003 se okolo kila sehnat dá, pug je malinko dražší.
|
|
|
Každý můžeme doporučovat do aleluja ...
... já bych třeba doporučil Rover 25 1.6 je v ní docela živá a cena nikoho nezruinuje, jen nejmladší bude v r. 2005
... ale jinak "podle chuti každého soudruha"
|
|
|
To je jasné že doporučovat může každý. Já ale doporučoval starší (a troufám si říci lepší) generaci/variantu žabožroutího povozu, než o které je článek a která netrpí zmiňovanými neduhy, čiliž dle mého celkem k věci.
No ale se soudruhem souhlasím.
|
|
osobně mám pocity z robotizovaných převodovek obdobné jako autor článku, prostě mne nasere, jak to řadí pomalu až až až nedávno jsem se povozil Yarisem 1.0 s takovou skříní a hurááá, ta kvrdlá dostatečně rychle. Ještě ke všemu je při sekvenčním modu logicky (na rozdíl od ostatních výrobců) dopředu dolů, dozadu nahoru.
|
|
|
Moje Mazda 3 (pravda US verze) to ma uplne stejne, ty "ostatni vyrobce" :)
|
|
|
|
WRX STI...? Za fiestu ST zacvakas trochu viac nez 130k CZK.
Osobne vlastnim uz vyse 5,5 roka C2 VTS a s autom som spokojny. Chcel som male zihadlo do mesta so sportovym podvozkom a dobrymi brzdami, v ktorom budem jazdit vacsinou sam, co auto splnuje.
Neni to urcite auto pre kazdeho, pretoze v meste to zere min. 9l/100 km (a viac, podla toho aku ma clovek tazku nohu) a podvozok je skutocne dost tvrdy, co je navyse umocnene nizkoprofilnymi pneu a slabsim odhlucnenim. Celkovo cela recenzia dost sedi aj na moje pocity z VTS, samozrejme okrem Sensodrive, s ktorym som vsak jazdil na 1.4 verzii asi 15 minut a bolo v kombinacii so slabsim motorom veru dost smutne.
|
|
|
Fakt za ni zacvakáš o tolik víc? Nebo žeby míň...? http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice& sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=19& makeModelVariant1.modelDescription=st&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2. searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=110& minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=NO_ DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=cz&id=127608013&pageNumber=1
|
|
|
Link nejde. Kazdopadne nejde o to hladat silou mocou fiestu ST lacnejsiu ako 5000 eur, taka sa urcite najde (mne konkretne naslo mobile.de taku "az" 1 z 98 fiest ST a ta ma najazdenych 130 000 km)...
Ide o to, ze obe auta vyrobene v tom istom rocniku, neburane, s podobnymi najazdenymi kilometrami budu mat urcite inu cenovku. Na tom sa snad zhodneme...
|
|
|
No to jo, každopádně. Akorát můj čistě osobní názor je ten, že Fiesta je podvozkově o kus vepředu. Možná bude o něco málo prostornější pro cestující "ve dvojce třídě". Jo a taky je zde jedna důležitá vlastnost, Fiesta nemá žádné notorické kurvítko (konstrukčně či technologicky zprasená součástka s vysokým procentem poruchovosti). Ciroën možná taky ne, nepátral jsem.
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Test: Citroën C2 1.6 VTR
|