Soudruzi v Kocourkově se stále nemůžou smířit s tím, že Kocourkov není
ústředním bodem vesmíru a přilehlých gubernií. On totiž není z geopolitického
hlediska ani osina v prdeli. Prostě jan takový prd ve sklenici. A to soudruhy
samozřejmě sere. A tak se furt snaží objevit, jak si prodloužit pé… ehm
jak si zvednout důležitost.
A vždy, když se někde objeví nějaká hovadina,
která je tak hovadská, že od ní dají významnější hráči ruce pryč, tak po
tom kocourkov musí skočit. A jedním takovým významným projektem na prodloužení
péra je Galílejno.
Ne, že by na navigačním systému v principu bylo něco špatného. Špatné
je Galílejno. On to byl původně soukromý projekt. Jenže investoři nebyli
dost na hlavu, aby sypali šílené prachy do projektu, který by někdy v roce
2008 mohl začít fungovat (nebo se spíš) jako GPS. Tedy o 8let později,
než konkurence. Nemluvě o rozvíjející se technologii GSM a jejím navigačním
schopnostem přes rozhraní JSR (V Kocourkově teda ne, ale v civilizovanějších
částech vesmíru), které je dostatečně přesné pro uspokojivou navigaci v automobilu.
Kdo byl dost blbej (nebo dost hajzl) aby si osedlal mrtvého koně? Asi
nepřekvapí, že Brusel. Projekt v Bruseli dostal nějaké fíčury: krapet se
prodražil (o pouhých 38%) a krapet se opozdil původně o šest, reálně o
dvanáct (zatím) let.
Někdy kolem roku 2010 už začínalo být jasné, že Galílejno je propadák
(oni by se ho určitě soukromí investoři vzdávali, kdyby to byla toková
pecka, jak Brusel tvrdila a tvrdí) a tak se začíná v Bruseli řešit, co s tou
sračkou vlastně dělat. 6,9miliard eur je nenávratně promrdáno a vznik systému,
který nikdo nepotřebuje, protože už dvacet let úspěšně používají všichni
konkurenci, je zdá se nevyhnutelný. Kdo to sakra bude provozovat? Řekla
si brusel. No a hádejte kdo se mohl přetrhnout, aby vlezl do Bruselské
prdele a mohl si přestěhovat centrálu Galílejna do Pragau a tam živit nadbytečnou
administrativní sebranku nadbytečného projektu? A tak soudruzi z Kocourkova
mohli někdy v září 2012 představit své nové (nikoliv prodloužené chuje)
administrativní centrum v Pragau. Prdel je, že od té doby furt nemá ještě
co administrovat a do roku 2020 (pokud to půjde svižně) ani mít nebude.
Jenže dvakrát nevstoupíš do stejné řeky, ale do stejných sraček je počet
vstupů neomezen. (parafráze pan Renčín) A tak hádejte, jaká sebranka blbů
se hlasí o to, že vybuduje
logistické sklady na družice Galílejna? Akorát chudáci zatím prý neví,
kdo to zaplatí. Tedy eslivá kraj, nebo ministerstvo dopravy. Opičanům to
ale může být vcelku jedno. Protože jestli to z jejich peněz zaplatí, kraj,
ministerstvo, nebo bratrstvo kočičí pracky, furt to zacvakají oni. Stejně,
jako budou daňový nevolníci od roku 2020 platit provoz Galílejna, protože
se dá předpokládat, že kdo přijde na trh s dvacetiletým spožděním, ten asi
díru do světa neudělá (nemluvě o tom, že modernější než konkurence bylo
Galílejno v roce 2005).
24.08.2015 Dědek