D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: TEST: Ford Focus ST 225 feat. zkušenosti s prodejcem
    (ze dne 12.12.2010, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 12.12.2010 23:03:18     Reagovat
    Autor: sswed - sswed
    Titulek:je to ono?
    http://www.malovany.cz/7815-ford-focus-st-25i-v5-duratec-225ps-24820-km

     
    Komentář ze dne: 12.12.2010 23:35:30     Reagovat
    Autor: Wolodyjowski - Wolodyjowski
    Titulek:Re: je to ono?
    A už Focuse někomu "nadělili"- teda, pokud nekecají, to může být taky trik, zvláště když "můžou zajistit podobný vůz" ...Jinak autobazarníkům nevěřte ani pohled. S kolegou děláme kontroly aut před zakoupením pro zájemce (za docela drobnou úplatu, pochopitelně:-)) a každá druhá ojetina (někde i dvě ze tří) má problém, kvůli kterému je nutné zvážit, zda vůbec koupit.
    Tihle bazaristi ještě kladli docela slabej odpor, bývá to mnohem, mnohem horší.

     
    Komentář ze dne: 13.12.2010 00:07:01     Reagovat
    Autor: Marcus - marcusanton
    Titulek:
    POZOR:
    vůz byl v minulosti lehce havarován na přední nárazník
    při opravě vůz přestrojen do nového modelu 2008
    NUTNO VIDĚT
    KOUPI DOPORUČUJEME

    To je dobry hlod.

     
    Komentář ze dne: 13.12.2010 08:34:48     Reagovat
    Autor: Sedrik - Sedrik
    Titulek:Re:
    To, že je auto lehce bourané tam přidali hned po tom, co jsem jim řekl, že v inzerátu bylo, že je nehavarované. Naštěstí mám ten inzerát vytištěný :)

    Jinak auto - co já vím - už svého majitele má. Narozdíl od nás dopředu věděl do čeho jde, takže věřím, že si auto užívá :)

    Sedrik

     
    Komentář ze dne: 13.12.2010 08:44:36     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re:
    Jestli to ty kouzelníci dovezly nabouraný, opravili a pak vydávali za nebouraný, tak jsou to parchanti. Nicméně auto lehce nabouraný na předek neni snad taková tragédie - chladič, nárazník, blatníky, to všechno se celkem lehce vymění a dřív se sem takový auta vozily třeba z Německa ve velkým. Dneska už jsou ojetiny tak levný, že se už asi nevyplatí vozit bouračky a tady opravovat - snad kromě specialit jako je Focus ST.

     
    Komentář ze dne: 13.12.2010 08:53:18     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re:
    Kouzelníci dovezli, samozřejmě...

     
    Komentář ze dne: 15.12.2010 15:01:06     Reagovat
    Autor: Integrale - integrale
    Titulek:Re: Re: Re:
    TO JE ZÁSADNÍ OMYL!
    zvláště, pokud ta bouračka je z Německa, Holandska, Rakouska nebo jiné země, která tak jako ČR pouze povinnost zákonného pojištění. Takové nabourané auto se totiž pak běžně (nejčastěji přes zimu) někde několik měsíců válí, prší do toho včetně komplet elektrik (uvědomte si, že současná auta už mají ŘJ a celý uzel výhradně v motorovém prostoru), než se vyřeší financování opravy (málokdo kdykoli vytáhne půl mega cash z kapsy na opravu) a po čase VŽDYCKY budou s takovým autem hromady problémů (něco nebude svítit, pak za studena nebo za tepla to bude poskakovat, pak nestartovat, pak nepojede bude chlastat...).
    Zásada je skutečně raději staré a více ojeté, zato nebourané po prvním majiteli (a čím dýl ho měl, tím líp a pokud s tím jezdil a ne stál v servisu, ještě líp) než novější, s menším počtem km.
    BOURANÉ AUTO NIKDY NENÍ VÝHODNÉ PRO KUPUJÍCÍHO!!!
    Problémy nastávají hlavně právě u specifických aut, jako například právě Focus ST a podobné, které lajka nadchnou, i když jsou to navoněný zprasený mrdky.
    Osobně bych k případu prohásil, že autor, ač si to možná neuvědomuje, se skutečně setkal s neuvěřitelně seriózním bazarem. Kdysi jsem měl tu čest se marně pokoušet zachovávat provozuschopnost takto hloupě koupeného BMW M5 a ač ten bazar prohrál všechny soudy a majitel toho vraku má dodnes platební příkaz, autobazar zkrachoval, z konkurzní podstaty nezbylo nic, chlapci si na stejném place pod jinou firmou otevřeli autobazar jiný a vesele podvádí ovečky dál. Zato majitel onoho platebního rozkazu nemá ani vrak, ani peníze a naštěstí ani zbraň. To je realita... a skoro mega v hajzlu...
    Osobně bych varoval hlavně všechny zájemce o podobná auta, která nejsou právě mainstream, aby NIKDY NEKUPOVALI TAKOVÁ AUTA V BAZARU, ale výhradně prostřednictvím nějakého garanta - např. koncesionovaného servisu, kde bylo auto zakoupeno od miminka, v počítači je všechno, co se na tom kdy dělalo a přejímací technik zná majitele. Případně jsou fankluby a v nich většinou vždy existuje nějaký guru, který ví a zná. Je evidentní, že autor nemá ani páru, jaký všemožný průsery umí řádně doprasený ST vymyslet, co všechno se na tom autě umí vysrat, když je to poskládaný stylem "Fando podrž to, skočím pro prachy". To jsou statisícový pasti, který pak mají na svědomí historky kolující ještě několik desítek let po známých a internetu (zato auto po dvou letech lepení skončí v propadlišti dějin) a kterým pak majitel skutečného ST (ale stejně tak lepší Alfy Romeo, Lancie, emkových BMW, Subaru, Saabů apod.) nemůže uvěřit, protože ani netuší, že v tom jeho autě od výrobce tolik součástek vůbec je, natož, aby se vysypaly.
    Pokud kupuju jakékoli bourané auto, není vůbec už důležité, jakou má značku a kdo to auto vyrobil, protože jeho práci nekupuju. Kupuju práci toho, kdo to auto "opravil", tedy v podstatě on přebírá statut finálního výrobce a je jen na něm, z jakých to poskládal dílů, co na tom udělal dobře, co odbyl a co přímo zprasil (většinou samozřejmě to nejdražší na celé opravě). A některý prasárny jsou neuvěřitelný, jako třeba jsem viděl na Integrale 16v hlavu zbroušená až pod značky (kdo by kupoval jinou)a následně pan "opravář" vzal flexu a do pístů udělal "měsíčky", aby se písty s ventilama nepotkaly... To pak člověk zírá, čeho jsou lidé schopni...
    Autorovi gratuluju, že měl tak obrvoské štěstí a že se mu podařilo se toho horkého bramboru zavčas zbavit. Pokud bude mít i nadále nutkání kupovat ST, a't tak učiní s někým, kdo tato auta zná jako svý boty a při jízdě v nich nejásá, ale zívá nudou. Věřte, jsou i podstatně rychlejší káry...

     
    Komentář ze dne: 15.12.2010 15:53:46     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Pravda, když to někdo nechá na větru dešti bez kapoty, aby do motoru pršelo... na druhou stranu, většina aut nemá pod motorem žádný kryt, takže na něj cáká voda a jinej bordel --> motor a jeho okolí musí být aspoň trochu odolné.

    Taky jsem měl auto, o kterém bezpečně vím, že bylo dovezené z Německa nabourané na předek a opravené v ČR, nevím přesný rozsah poškození, ale dostalo mj. i novou kapotu a mělo svařenou plastovou vrtuli větráku na chladiči (takže zřejmě i chladič byl měněný). Kupoval jsem ho, když už v ČR jezdilo 10 let a nalítalo tady možná 100 tisíc km. S motorem nebyly žádné problémy, pokud nepočítám že jsem kupoval nové svíčky a kabely.

    Pak vím, že i táta měl t.č. podobně dovezený Citroen ZX, opět lehce nabouraný na předek a opravený v ČR. Nevím o tom, že by auto mělo nějaký fatální problém - vlastně vím, nějaký blbý konektor (nebo konektory) u palivového čerpadla, ale to bylo někde pod zadními sedačkami, oprava spočívala ve vyhození konektoru a spájení drátů. To ale s bouraným předkem nesouviselo.

     
    Komentář ze dne: 16.12.2010 13:26:52     Reagovat
    Autor: Sedrik - Sedrik
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Toto si beru hodně k srdci - silně jsem podcenil obranné mechanismy a nechal jsem se ukacat. Vím, že jsem měl štěstí - nemyslím ale, že by to bylo tím, že se jednalo o slušný bazar, spíš jen neměli možnost účelově "zbankrotovat" a začít od nuly.

    Co se týče aut - nemám žádnou touhu vlastnit mainstreamové vozítko. Auto nepotřebuju, ale chci je a díky tomu chci něco zvláštního - ne nutně drahýho, nebo silnýho - prostě něco co tak často nejezdí. O to víc opatrný jsem měl být - příště budu opatrnější.

     
    Komentář ze dne: 16.12.2010 14:27:47     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    ...chci něco zvláštního - ne nutně drahýho, nebo silnýho - prostě něco co tak často nejezdí. - o něčem bych věděl - Lada Kalina ;-)

    A teď vážně, napadá mě sehnat US verzi Focusu, těch tady moc nejezdí, na první pohled možná zapadneš mezi ostatní focusy, ale na druhý pohled si každej focusák všimne, že na tom autě je něco zvláštního.

     
    Komentář ze dne: 19.12.2010 19:49:34     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    "nemám žádnou touhu vlastnit mainstreamové vozítko. Auto nepotřebuju, ale chci je a díky tomu chci něco zvláštního - ne nutně drahýho, nebo silnýho - prostě něco co tak často nejezdí."

    Tak proč sis vybral auto konfekční a s pevnou střechou? Mám to stejný s tím, že auto potřebuju v čase, kdy je příliž kluzko na motocykl...a pořídil jsem sobě hračku v podobě P206CC: www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010101901

    Komentář ze dne: 13.12.2010 01:21:56     Reagovat
    Autor: Ebo - Roman
    Titulek:v bazarech
    není bouranej jen ten hajzlpapír, kterýmu říkají smlouva ..

    Komentář ze dne: 13.12.2010 10:06:40     Reagovat
    Autor: Tanguero - Tanguero
    Titulek:kontaktovat komunitu!
    Asi už jsem starý, takže nechápu, proč někdo kupuje nějakou vymazlenější káru, bez toho, aby nejprve nenašel klub majitelů podobných vozů a nepoptal se na problémy, připadně přímo na názor na konkrétní kousek.
    Jinak u nás na alfistech za to nic nechcem :)) a nic nezatajujem.
    Já na jaře pořizoval jetou AR159, ale protože jezdím na naftu, tak připravenou recenzi na D-FENS nedám, ušlapali by jste mě!

     
    Komentář ze dne: 13.12.2010 12:11:21     Reagovat
    Autor: Sedrik - Sedrik
    Titulek:Re: kontaktovat komunitu!
    Jak jsem psal už v článku - ta prvotní chyba byla na mé straně - nechal jsem se zlákat vidinou hezkého auta a rezignoval na nutná protiopatření, které jsou u nás v republice bohužel nutná.

    Příště už bych podobnou blbost neudělal :p

     
    Komentář ze dne: 13.12.2010 16:36:56     Reagovat
    Autor: Mrk - Mrk
    Titulek:Re: kontaktovat komunitu!
    Přimlouvám se za tu recenzi, nafta v Alfě - taky Alfa :-)

     
    Komentář ze dne: 13.12.2010 21:04:27     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re: kontaktovat komunitu!
    Alfa Romeo? Sem s tím. Pro tentokát přimhouříme nad ropákem voko.

    Chcete vědět, co se dneska stalo?

    Jistý pan Malovaný mi psal, že se mu nepozdává tento článek a že zváží další kroky. Z přiložených materiálů vyplnyulo, že automobil "byl bourán na přední nárazník" a opraven tak důkladně, že byl při opravě po nabourání na přední nárazník konvertován na jiný model, naštěstí opět Ford.

    Kdysi někdo definoval 3 nejčastější lži:
    - faktura již byla zaplacena
    - jdeme na jedno
    - jasně že se ti neudělám do pusy

    a nyní čtvrtá:
    - to auto bylo jen lechce ťuklý, ale jinak fpohodě.

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 00:43:29     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Re: kontaktovat komunitu!
    To věřím, že se mu ten článek nepozdával:-) Předpokládám, že jeho další kroky povedou k jeho právníkovi, absolventu plzeňské Sorbonny pro juristy- samouky, a že tohle je s největší pravděpodobností konec D-F:-)))) Snad abych si pořídil zálohu webu, no ne?;-)
    Jinak za recenzi se taky přimlouvám, narozdíl od D-F hardcore nejsem proti dieselům všeho druhu nijak mimořádně zaujat a recenzi na poměrně atypického turbochrochta si rád přečtu.

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 13:39:20     Reagovat
    Autor: JMH - JMH
    Titulek:Re: Re: Re: kontaktovat komunitu!
    Jen ať zvažuje. Jestli nemá v hlavě nasráno, tak dojde k tomu, že je-li po krk ve sračkách, je lepší nedělat vlny.

    Jeidné, co může dosáhnout je soudem vynucená omluva (v případě prohry rád nějaké kilo pustím d-f na soudní výlohy, a hádám, že nebudu sám), a tím široká medializace tohoto případu (na omluvu v celostátních denících rovněž rád pustím korunku;-)).

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 08:20:11     Reagovat
    Autor: Sedrik - Sedrik
    Titulek:Re: Re: kontaktovat komunitu!
    Abych se ujistil, že panu Malovanému nekřivdím, vyhledal jsem si vytištěný inzerát. Je v něm uvedeno naclup to stejné co v tom na jeho webu (jako třeba odrážka - nehavarované) - jen v těch dodatečných informacích je místo věty o bouračce a přestavbě uvedeno "s vozem se občas jezdí - stav kilometrů nemusí přesně odpovídat".

    Takže tak.


     
    Komentář ze dne: 19.12.2010 14:38:32     Reagovat
    Autor: extreme4u - extreme4u
    Titulek:Re: Re: kontaktovat komunitu!
    Taky bych si dovolil požádat o článek na téma Alfa Romeo v dieselu.

    to D-FENS: Vůbec netuším co se tomu člověku nelíbí na tomto článku a jaký kroky bude zvažovat. Být tebou vůbec bych se tím "nevzrušoval" ať už v jakémkoliv směru.
    Jinak ty 3 nejčastější lži znám, ale díky za připomenutí a 3+1 nejčastější lži si už musím konečně někam zapsat-samozřejmě ne za uši, ale někam, kde to budu mít pořád na očích :-)

     
    Komentář ze dne: 19.12.2010 19:07:48     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: kontaktovat komunitu!
    a pátá:
    - jo, padená byla, ale jen lehce - ze stojánku.

    Komentář ze dne: 13.12.2010 10:09:41     Reagovat
    Autor: kujon - kujon
    Titulek:
    Bazarníci jsou zmrdi, nebo alespoň valná většina z nich, už odjakživa. Tak to bohužel je.

    Co plánujete za povoz nyní, zase ST? Kamarád shodou okolností před nedávnem ST rozstřelil, jako náhradu koupil g5 gti a dle všeho je s ním spokojenější než s fordem.

     
    Komentář ze dne: 13.12.2010 12:13:55     Reagovat
    Autor: Sedrik - Sedrik
    Titulek:Re:
    U nás to bude něco "skromějšího" :) Od drahé polovičky zaznělo něco ve stylo "tak už ses vyblbnul, tak začneme s tou rekonstrukcí bydlení" :)
    Takže asi tak :p

     
    Komentář ze dne: 13.12.2010 13:38:22     Reagovat
    Autor: kujon - kujon
    Titulek:Re: Re:
    Tak to upřímnou soustrast :-) Jinak - hot hatch nemusí být jen ST a nemusí být za půl mega. To jen tak na okraj, kdyby se poštěstilo uzmout nějaký krejcar z obolusu na bydlení ;)

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 00:48:49     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Re: Re:
    Pokud by byl zájem, tak mám známého, co t. č. prodává svůj Focus RS (a taky Mondeo 2.5T). Za toho Focuse chce lidových 900 tisíc:-) (což ovšem za auto po prvním majiteli s jansou minulostí, ve 100 % stavu a pravidelně servisované není tak přehnané...)

     
    Komentář ze dne: 15.12.2010 05:42:12     Reagovat
    Autor: Sedrik - Sedrik
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Zájem by byl, lidových 900 tisíc ale ne :) Každopádně díky :)

     
    Komentář ze dne: 15.12.2010 07:38:59     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    To je snad víc než za nový.

     
    Komentář ze dne: 15.12.2010 15:09:54     Reagovat
    Autor: integrale - integrale
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    A proč by nemělo? RS uv této podobě už nebude a stávající zásoby značně klesají. Kdo nechce, ať nechá bejt. Za pár let bude mega málo, to je auto mj. i s historickou hodnotou!
    RS není obyčejný ST, RS je skoro pravý!

     
    Komentář ze dne: 15.12.2010 17:25:04     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Já vím, že se už neprodává. Ale bude se prodávat jiný ST nebo RS, případně by si za ty prachy moh koupit nějakej novej sporťák jinde než u Fordu. Taky mi to připadá, že současný majitel to vlastně prodat nechce, proto za to chce tolik peněz - doufá že se nenajde kupec (resp. doufá, že když už se najde, že mu za to aspoň zaplatí ty nekřesťanský peníze).

     
    Komentář ze dne: 16.12.2010 09:24:42     Reagovat
    Autor: Integrale - integrale
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Nevidím na tom nic špatného. Focus RS byl omezená série poměrně výjimečného vozu (na poměry Fordu) a myslím si, že není potřeba za každou cenu prodávat, když je jasné, že cena příliš klesat nebude. Buď mu ty prachy za to někdo dá, nebo si to nechá. Ať tak nebo tak, má pořád stejnou hodnotu. Je to trh.
    ST je něco jiného, to je obyčejný Focus, do kterého namontovali motor Volvo a toť vše. Jeho historická hodnota není s RS srovnatelná. ST bude vytrvale klesat a tak tam ta nutnost prodat teď je klíčová, protože za rok ta hodnota bude nesorovnatelně nižší.
    Že si za méně peněz mohu pořídit i lepší auto - to neplatí snad jen u Lanceru Evo a STi od N14, jinak v podstatě univerzálně...

     
    Komentář ze dne: 13.12.2010 14:22:51     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:Re: Re:
    Jinými slovy vám přítelkyně řekla, že už sportovní auto nechcete... asi vím, o čem mluvíte :))
    Jinak koupit STčko v českym bazaru a ještě výrazně pod cenou - dobře vám tak! Je dobře, že vám ty kurvy aspoň vrátily peníze.

     
    Komentář ze dne: 13.12.2010 14:27:05     Reagovat
    Autor: Sedrik - Sedrik
    Titulek:Re: Re: Re:
    Ale to ne - sportovní auto bude - přítelkyně je stejnej cvok jako já :) Jen asi něco skromějšího (hlavne skrz povinný) - uvažujeme o Twingu/Cliu RS. Uvidíme po zimě

     
    Komentář ze dne: 13.12.2010 15:16:38     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Twingo RS? WTF?

     
    Komentář ze dne: 13.12.2010 16:14:03     Reagovat
    Autor: Sedrik - Sedrik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Co je na něm špatnýho? :) Moje cesty jsou teď 98,9 procent po městě a sem tam nějaký výlet po naší krásné otčině. Ještě není nic rozhodnuto - jak říkám - uvidíme po zimě.

     
    Komentář ze dne: 13.12.2010 19:20:37     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Twingo RS místo Focusu ST? To je jako pořídit si fabii combi místo mondea combi. Nebo chevrolet spark místo chevroletu camaro.

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 08:41:47     Reagovat
    Autor: Sedrik - Sedrik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ono záleží na úhlu pohledu - u mě to teď je tak: malý, ale živý auto s minimálními náklady na provoz + rekonstrukce bytu. Pak (cca 2-3 roky) Focus RS :D (to je spíš vtip - takovýto auto bych už bez garáže nepořídil, takže asi zase něco sportovnějšího, ale co to bude ještě nevím)

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 09:03:17     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No dejme tomu, ale osobně bych vybíral auto minimálně velikosti Ibizy (sportovní verze se jmenuje Cupra). Nebo další podobný auta jako je Golf/Polo GTI. Nebo třeba Hondu civic. Ale twingo?

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 09:20:18     Reagovat
    Autor: Sedrik - Sedrik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jsme dva - nesportovci (žádny lyže, bágly apod.) - na co velký auto :) Když pojedeme na nějaký výlet, tak nám to bohatě stačí a opravdu - většinou jezdím sám do práce. Velikostně z toho strach nemám - spíš mě trápí, že je to francouz.

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 09:30:53     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No, to je druhá věc, kterou nechápu.

     
    Komentář ze dne: 16.12.2010 04:41:35     Reagovat
    Autor: riderhenry - riderhenry
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    na tohle nejde napsat nic jineho, nez Mazda MX-5. ;) To auto se da pouzivat cely rok (opravdu, nebydlime-li na horach), provoz stejny jako "obycejna fabie" (nepocitam teda tu peci navic, kterou dost lidi temto autum doprovolne dava...), cena vice nez lidova (zalezi na modelu) a zabava neomezena ;)

     
    Komentář ze dne: 16.12.2010 13:30:18     Reagovat
    Autor: Sedrik - Sedrik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    MX-5 je v hledáčku už dlouho - nemám ale garáž a díky tomu mě odrazuje plátěná střecha. Teď se dělá i s pevnou, ale ta je zatím dost drahá (navíc už to není klasickej roadster :)). Dalším podobným adeptem je S2000 - ale stejný problémy.

     
    Komentář ze dne: 16.12.2010 21:56:46     Reagovat
    Autor: riderhenry - riderhenry
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    I kdybys koupil verzi RC s pevnou skladaci strechou, porad je to naprosto stejne auto, jen je praktictejsi a vazi o 20kg vic. Zaskatulkovavat ji kvuli tomu do jine kategorie je nesmysl ;) JInak ja mluvil o ojete MX-5, protoze jsem bral v potaz tve omezene finance. V podstate nejde slapnout vedle, at uz koupis rocnik 1990 nebo 2010. Na vsechny MX-5 se da take koupit hardtop, tzn. odnimatelna pevna strecha (napr. na podzim nasadis, na jare sundas). To stejne S2000. Ale ta je trochu jinde s naklady na provoz a nevim, jak moc by se s ni jezdilo dobre denne i pres zimu, nemam zkusenost ;)

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 13:17:18     Reagovat
    Autor: Ondra T - Ondra_T
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Koncern bych, s výjimkou Golfu GTI V či VI, spíše nedoporučoval - vesměs prkenné podvozky a odtažité (mrtvé) řízení. Z levných aut mě napadají Fiesta ST, Focus ST I (172k z atmosférické 2.0), případně Clio Sport, ale těch je u nás jako šafránu.

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 07:40:49     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Twingo/Clio RS??? No teda... oproti Focusu to asi budou chudí příbuzní. Navíc na naše silnice bych nic tvrdýho nechtěl, už takhle je to peklo. Ale každýmu po vůli. Doufam, že s frantíkem uděláte lepší zkušenost než s Focusem ;)
    Jinak souhlasim s tim co píšete v článku o stahování/vytahování oken. U mojí V40 je to uplně stejně debilně udělaný :(

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 08:07:51     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Druh stahování oken závisí na stupni výbavy, nejobyčejnější způsob je prostě přímý ovládání motoru tlačítkem (resp. přes nějaký relé, aby tlačítko nemuselo být dimenzované na proud motorem) a jen se mění polarita. U fordu je navíc stahování u řidiče automatický (asi aby nemusel držet ruku celou dobu na tlačítku, když řídí). Ale automatický vytahování už musí hlídat proud/moment motoru, protože kdyby to někoho skříplo do okna, musí to auto poznat. A proto taky musíte auto naučit koncovou polohu okna a po odpojení baterie musíte znova. Ve dveřích ale musí být místo primitivního relé tzv. komfortní jednotka (u korejských aut PIA jednotka), která stojí co? Která stojí více peněz a tak si ji ne každej do novýho auta objedná.

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 09:38:50     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Dík za info :)
    No já mam pravděpodobně základní výbavu. I tak mi to v době nákupu bohatě stačilo. Předpokládal jsem, že u novějších typů nebo vyšších výbav to bude jinak. Na druhou stranu relé moc drahá nebývají, jedno jsem ve Volvu kupoval za asi 500 Kč, tak moc nerozumim proč je tam nedají i do základu...

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 09:48:26     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jaký relé? Komfortní jednotku by tam museli dát, to je elektronika, která hlídá proud motorem a polohu okna a v případě že stoupne zatížení motoru ještě před koncovou polohou okna, tak zastaví motor, případně s ním cukne zpátky, aby ten skřípnutej moh vyndat to, co si tam skřípnul.

    BTW běžný autorelé nestojí 500 Kč, ale asi tak 1/10.

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 11:42:04     Reagovat
    Autor: bad-men - majk.z
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    U mé 18 leté babičky Xantie, pokud si člověk nechal namontovat min. dopředu el. okna (a to mám), měl tuto komfortní jednotku k tomu i když to bylo auto v základu. Samozřejmě pak u Exclusivek byly tyto jednotky na všech oknech.

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 08:43:03     Reagovat
    Autor: Sedrik - Sedrik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    U STčka jsem se tvrdosti podvozku dost bál a nakonec to nebylo tak strašný (a to i na silnicích, který jsou tady v okolí vyhlášený). Sice člověk jede slalom mezi dírama, ale dá se to :p Každopádně bude zkušební jízda :)

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 09:41:14     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Věřim, že za tolik kobylek pod kapotou nějaká ta klička stojí :) ale já jsem pohodlnej, mě by to drncání obtěžovalo.

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 13:22:21     Reagovat
    Autor: Ondra T - Ondra_T
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Drncání jde řešit stavitelným podvozkem, v manuální formě (tj. je třeba otevřít haubnu a kufr a zatočit kolečkama na tlumičích) lze pořídit za 25-30 tis. komplet (tlumiče + pružiny + uložení). Nemůžu si to vynachválit, během pár sekund jde změnit tvrdost ze skoro okruhového speciálu na Oktávku :-)

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 13:32:33     Reagovat
    Autor: Jacek - Jacek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Oktavka ma byt nejaky vzor pohodli? Nevim jak O1, ale firemni O2 je docela tvrda a drnca to v ni nehezky :)

     
    Komentář ze dne: 15.12.2010 13:43:22     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ticho! Má to mjekčený plasty a přyhrátky va vjecy!

    Komentář ze dne: 13.12.2010 10:36:22     Reagovat
    Autor: Mira-M - Mira-M
    Titulek:
    Tisicere diky autorovi. Diky temhle pribehum, ktery clovek precte nebo behem zivota potkava mezi reci se znamymi jsem totalne zlomenej nad tim kupovat ojetinu. Jsem z toho spatnej i kvuli tomu, ze Focus ST je na seznamu. Ted taky aspon vim, ze debilove co se chtej obohatit na cizim si vsimaj i takovy minikary jakou Focus je a vyvinou usili z ni vypacit logo ST. Nechapu to, ale retardy asi clovek chapat nemusi.

    Existuje vubec nejaka cesta jak mit karu za penize umerny jeho funkci nebo se clovek holt musi dostat s novou do kolotoce leasingu a uveru ? Clovek by ten cash za to dal, ale proboha, kdyz mi to na prvnim parkaci obere nejakej idiot, to bych blil, velebnosti.

     
    Komentář ze dne: 13.12.2010 11:17:43     Reagovat
    Autor: Wolodyjowski - Wolodyjowski
    Titulek:Re:
    Existuje možnost...chvíli hledat, vezme to ale dost času a když se náhodou zrovna netrefíte, 1 až 2 měsíce. Obyč Fokus jsem vybíral 2 měsíce...a už mě to přestávalo bavit.U dvou ze tří aut v bazarech nestojí to, ztrácet vůbec čas prohlídkou:-)

     
    Komentář ze dne: 19.12.2010 20:00:05     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re:
    Přesně tak. Já svůj 206CC hledal 3 měsíce, poslední měsíc intenzivně stálo mě to jednu zbytečnou cestu Brno-Praha-Brno a několik desítek telefonátů. Koupil jsem od soukromníka auto ve výborným stavu s novejma zimákama na nových hliníkáčích za cenu, kterou chtěli autobazarní zmrdi na jen chabě zamaskovanou bouračku v základní verzi.

     
    Komentář ze dne: 13.12.2010 15:09:52     Reagovat
    Autor: Sedrik - Sedrik
    Titulek:Re:
    Z toho, že mi někdo "obral" logo jsem byl docela dost dlouho špatnej. Přesně jak píšete - Focus i ve verzi ST není zas až tak nápadný auto, takže mě to samotnýho překvapilo (a dost na.ralo :))

    Jak tady zaznělo - poptat se komunity - spoustu názorů a hodnocení inzerátu jsem (samozřejmě až s křížkem po funuse) našel na Focus Foru - tak pokud narazíte na inzerát, zkuste se tam poptat. Lidi jsou tam snad z celá ČR i SR a většinou to auto někdo viděl, nebo i řídil :p Bohužel, většina aktuálně nabízených ST tam nemají moc dobré reference....

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 13:49:59     Reagovat
    Autor: Ondra T - Ondra_T
    Titulek:Re:
    Ale to víte, že to jde. Chce to jen věnovat odpovídající čas a úsilí přípravě a procesu nákupu. Návodů je i na tomto webu spousta a mám za to, že i sám DF nabízel, že individuálně pomůže. V kostce:

    - zjistit nejčastější problémy daného typu,
    - něco se mi na autě nezdá = ruce pryč (ojetin je jako sr.ček),
    - dokladovaná historie výhodou,
    - určitě to chce někoho s sebou na prohlídku a vyjednávání s bazarníkem,
    - je vhodné auto odvézt na prohlídku do vhodného servisu (nejlépe specialista na danou značku) - pokud bazarník u dražších kousků odmítne, ruce pryč.

    Sám jsem podobně koupil 3 ojetiny a u dvou naprostá spokojenost, u třetí se začaly kazit věci, které ale v době koupě fungovaly bez problémů.




     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 16:04:54     Reagovat
    Autor: Mira-M - Mira-M
    Titulek:Re: Re:
    Ok diky.

     
    Komentář ze dne: 15.12.2010 15:27:20     Reagovat
    Autor: integrale - integrale
    Titulek:Re:
    Já bych tak nezoufal, ST přeci není ani jediný, ani nejlepší. Dá se najít i třeba starší i levnější (s hvězdičkama nebo třeba i s hadem nebo vrtulí...). Ale obecně - nemůžu chtít sportovní auto, když na to nemám! To není jen věc pořizovacích nákladů, ty jsou většinou to nejmenší, ale to auto potřebuje docela echtovní servis: leje se do toho drahej olej, obouvá se to do drahých pneumatik, jsou na tom účinný a tím pádem drahý brzdy, kola musí být na zemi častěji než u křusky, takže čepy, pamena a jejich uložení, kuláky, tlumiče a jejich uložení - to všechno je dražší a je potřeba to častěji měnit, mívá to složitější a dražší výfuk, častěji se tam mění dražší svíčky, jsou náchylnější na přesnost různých čidel a elektroniky vůbec, častěji se mění rozvody a většinou velký motory a málo místa pod kapotou znamenají mnohem náročnější práci... to vše bude přeci něco stát a jsou to několikanásobky nějaký běžný křusky... Nehledě na případný poškození - haubna z hliníku je moc fajn, ale stojí 60 litrů, intercooler přes celej předek je moc fajn, ale stojí čtyřicet litrů, chladič oleje je u turbomotoru nutnost, ale stojí dvacet litrů, chladič je větší a celohliníkovej, aby byl účinnej, jenže stojí patnáct litrů, xenon svítí fajnově, ale stojí dvanáct litrů - takže sebemenší ťukaneček u křusky za pár šušňů může u sporťáku znamenat vytáhnout ze šrajtofle desetitisícový sumy...
    Nebo z toho auta taky vyrobit vrak a pak ho nadělit podobnýmu naivovi. To už je věc osobního přístupu.
    Je taky fakt, že taková ropácká audina stojí stejně, servisní náklady má klidně i vyšší (páč se furt sere) a za to člověku - krom vzteku, zkušenosti s nejen českými drahami a image - nedá vůbec nic.
    To je taky volba.

     
    Komentář ze dne: 16.12.2010 16:17:52     Reagovat
    Autor: Mira-M - Mira-M
    Titulek:Re: Re:
    S naklady pocitam. Nekupoval bych nic lepsiho bez toho, abych znal naklady okolo. STcko byla jen levnejsi alternativa.

    Komentář ze dne: 13.12.2010 11:31:27     Reagovat
    Autor: Sedrik - Sedrik
    Titulek:Reakce
    Tak už je mi vyhrožováno soudem...

    Sedrik

     
    Komentář ze dne: 13.12.2010 12:16:34     Reagovat
    Autor: trent - hjirka
    Titulek:Re: Reakce
    Blahopřeji. Na to že jste nikoho nejmenoval... Dobrý. :D

     
    Komentář ze dne: 13.12.2010 12:40:12     Reagovat
    Autor: Sedrik - Sedrik
    Titulek:Re: Re: Reakce
    Abych teda uvedl věci na pravou míru - jak jsem uvedl v článku - portál pana Malovaného beru jako shromaždiště inzerátu jiných bazarů - jakousi nástěnku. Chápu to tak, že pan Malovaný převezme inzerát bazaru a vyvěsí jej na svých stránkách o které se stará, aniž by odpovídal za jeho obsah. Proto jsem stránky pana Malovaného v textu zmínil a samotný bazar nikoliv - domníval jsem se, že pan Malovaný s autem jako takovým nemá nic společného (s ním jsem se nikdy nesetkal a ani jsem s nim nejednal - jen jsem mu psal, kde auto stojí - další jedníní proběhla s bazarem).
    Pana Malovaného se nicméně článek dotkl - nemínil jsem tím poškozovat nikoho konkrétního a jak píšu výše, pana Malovaného a jeho stránky jsem bral jen jako jakýsi rozcestník.
    Pan Malovaný v reakci na tento článek umístil na svoje stránky k autu odkaz na původní inzerát, ze kterého má vyplývat, že lžu (je tam dodatečná informace o tom, že auto bylo bourané a přestavěné).
    Udělejte si názor jaký chcete - pořád tvrdím že mám důkazy ke všemu, co jsem v článku uvedl, kromě toho telefonátu. Nicméně pan Malovaný nebyl "cílem" tohoto článečku - to je z něj myslím dobře patrno.

     
    Komentář ze dne: 13.12.2010 16:38:43     Reagovat
    Autor: trent - hjirka
    Titulek:Re: Re: Re: Reakce
    Jistě. Já nestojím na straně bazarníků. Kupodivu mě ani nenapadlo, že by se měl pan Malovaný nějak čílit, když má jen portál s inzeráty od ruzných bazarů. Nechť si pan Malovaný udělá pořádek v nabídce automobilů(co se týká jejich minulosti). Nemusel by se zbytečně rozčilovat hned při pondělku.
    Jinak přeji hodně zdaru.

     
    Komentář ze dne: 13.12.2010 18:53:08     Reagovat
    Autor: malovany - www.malovany.cz
    Titulek:Re: Re: Re: Reakce
    Stačí, když mi vysvětlíte pouze jedno: reagoval jste na základě mých stránek a přitom se potom přel s mým partnerem, že jste nebyl informován o havárii vozidla v minulosti. Původní inzerát Vám tuto informaci evidentně poskytl. Pokud chcete tvrdit, že jde o falzum - poskytnu třetí straně 31 emailových adres, kam byl původní inzerát zaslán - tak jak jsem uvedl na mých stránkách www.malovany.cz
    Žádám tedy o vysvětlení.

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 01:21:33     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Reakce
    Nechápu, co má za smysl se tady takhle komplikovaně vyviňovat z podvodu, ze kterého Vás nikdo neobviňuje, a to i za cenu případné nutnosti manipulace s osobními údaji, která by dle mého mínění již balancovala na hraně zákona (ti lidé, kteří si nechali poslat na mail inzerát, Vám ten mail nedali proto, abyste je mohl kontaktovat v nějakých soukromých záležitostech, tzn. minimálně o zasílání nevyžádané pošty by zřejmě šlo). Že proti Vám autor článku nic nemá, považuje Vás pouze za prostředníka a označil Vás pouze za prostředníka, to je snad ze znění článku jasné každému, kdo se obtěžoval přečíst příslušný odstavec. Tyhle snahy na Vás akorát strhávají zbytečnou pozornost, a to tak, že poměrně dost. Kdyby tady nevisela tahle diskuse, tak bych Vaše jméno v článku sotva zaregistroval, zatímco takhle si nutně musím položit otázku, jestli s tím náhodou nemáte společného víc, než je na první pohled zřejmé...

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 17:38:08     Reagovat
    Autor: MMM - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Reakce
    Pan Malovaný asi není úplně při smyslech, když celou záležitost řeší na veřejném fóru d-fens... Jeho styl jednání mi skutečně připadá "bazarnický" - moc bych za to nedal, že s tím má co do činění...

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 08:22:28     Reagovat
    Autor: Sedrik - Sedrik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Reakce
    Inzerátem na vašich stránkách jsem se "oháněl" z toho důvodů, že jsem se domníval, že se jedná o jejich inzerát na vašich stránkách - text téměř věrně kopíroval inzerát na jejich stránkách.
    Stejně jako jsem argumentoval vašim inzerátem, argumentoval jsem i jejich inzerátem.

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 01:03:48     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Re: Re: Reakce
    Poněkud mi to připomíná úsloví o potrefené huse. Nevidím jediný důvod, proč by se tímto článkem měl kdokoli cítit dotčen, protože jediný konkrétně jmenovaný byl pan Malovaný, který s obchodem jako takovým neměl co do činění, což je v článku dostatečně explicitně zmíněno. Ti, kteří by se (hypoteticky) článkem skutečně mohli cítit poškozeni, v článku zcela záměrně jmenováni nebyli. Není tu tedy rozumný důvod k jakémukoli vyhrožování soudem (pokud by na tom trvali, tak ať žalobu klidně podají, aspoň bude nějaká sranda, protože tohle nemůže IMHO odsoudit dokonce ani soud v Banánistánu).
    Je to samozřejmě moje zcela nepodložená hypotéza, ale přímo se vnucuje myšlenka, že to asi není úplně tak, že by p. Malovaný ani trochu neodpovídal za obsah inzerátů, uvedených na jeho webu:-)). Tomu ostatně odpovídá i jeho tvrzení, že autor článku "obviňuje mého obchodního partnera".

     
    Komentář ze dne: 13.12.2010 13:01:48     Reagovat
    Autor: Wolodyjowski - Wolodyjowski
    Titulek:Re: Reakce
    To se dalo čekat.Klidně je nechte "konat", nakonec nic neudělají..Co by chtěli žalovat? "Poškození dobrého jména?" Nelze žalovat něco, co není :-)

     
    Komentář ze dne: 13.12.2010 13:06:00     Reagovat
    Autor: Sedrik - Sedrik
    Titulek:Re: Re: Reakce
    Ze žaloby strach nemám :) Jen jsem měl tuto záležitost za uzavřenou.

     
    Komentář ze dne: 13.12.2010 13:12:48     Reagovat
    Autor: Wolodyjowski - Wolodyjowski
    Titulek:Re: Re: Re: Reakce
    Kdyby byl pán (konkrétní prodávající) trošičku chytřejší, dal by to předchozí poškození do smlouvy a byl by z obliga. To by pak ovšem za auto nedostal 535 tisíc, že...:-) Prodej i nákup ojetin je tenkej led, občas se jistě stane kiks, ale tohle je spíš amatérština, pokus "třeba to vyjde"...Holt nevyšlo, no.

    Komentář ze dne: 13.12.2010 13:14:21     Reagovat
    Autor: Smrtihlav - Smrtihlav
    Titulek:
    Chtěl bych autorovi především poblahopřát, že se mu povedlo vyrazit z nich zpátky peníze. Měl by si uvědomit, že ty příběhy většinou končí jinak. Byl šikovný.

     
    Komentář ze dne: 13.12.2010 13:16:50     Reagovat
    Autor: Wolodyjowski - Wolodyjowski
    Titulek:Re:
    Je to skoro zázrak. Jak máte zaplaceno a auto v garáži, můžete většinou jen tlouct hlavou do zdi - nebo tu "voňavku" zkusit přeprodat dál...

     
    Komentář ze dne: 13.12.2010 14:29:34     Reagovat
    Autor: Sedrik - Sedrik
    Titulek:Re:
    Díky, ale tohle bylo spíš o štěstí - proto ten článek - jako varování pro ostatní.
    Že jsem měl kliku vím a jsem za to rád - i tak nás to něco stálo

    Komentář ze dne: 13.12.2010 21:31:52     Reagovat
    Autor: reznaluki - reznaluki
    Titulek:Nové...
    je nové a to mi nikdo nevymluví!A holt, když nemám na dovolenou v Karibiku, spokojím se i s Bulharskem.

     
    Komentář ze dne: 15.12.2010 13:23:15     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re: Nové...
    A já říkám (po zkušenostech s novým vs. zánovním):
    Mírně jeté se známou historií, zárukou a od autorizovaného dealera je mírně jeté se známou historií, zárukou a od autorizovaného dealera a to mi nikdo nevymluví. A ještě mi zbyde na motorku a karibik.

     
    Komentář ze dne: 15.12.2010 15:44:40     Reagovat
    Autor: integrale - integrale
    Titulek:Re: Nové...
    Nové je nové a staré je staré. O tom se asi přít nebudeme. Ale jinak nesouhlasím.
    Osobně u běžného auta na běžné ježdění do práce a na nákup v míře kolem 20-30 000 km ročně bez požadavků na cokoli speciálního (tím nemyslím klimatizaci a podobně, ale spíš aktivní špéry nebo elektronicky řízený tlumiče) nevidím nejmenší důvod dávat za obyčejné auto od 500 000 Kč výše, když úplně stejnou službu ve stejné kvalitě dostanu od ojetiny za 10-20 % této sumy.
    A kecy o tom, že staré se sere a musí se investovat do oprav si nechte pro blbce, kteří nevědí, že cena stejného náhradního dílu na nové auto je 3x vyšší, než cena stejného dílu na staré. A spolehlivost starších aut je obecně spíše lepší než těch dnešních, "ekologických"...
    Samozřejmě, budeme-li se bavit třeba o Lanceru Evo, tak máte pravdu. Než bych dal 600-700 000 Kč za ojetinu neznámého původu, na níž se může vysypat cokoli (a že u tohoto auta je toho sakra hodně), raději si za 999 000 koupím nový kus, se zárukou a co si zničím, to si zaplatím. Ale to jsou opravdu výjimky, ono podobných aut jako je Lancer Evo není zase tak moc, abychom to brali jako standardní situaci a málokdo si to kupuje za účelem ježdění do práce a do Lidla...

    Komentář ze dne: 13.12.2010 22:13:46     Reagovat
    Autor: Patrik - Neregistrovaný
    Titulek:
    Ahoj všem, asi vím o jaké auto jde. Asi před rokem jsem se zamiloval do stéčka, tenkrát jsem objel snad všechny inzerované vozy, přemýšlel jsem spíš o modelu před faceliftem (kvůli ceně), pak jsem narazil na modré ST po faceliftu za super cenu (cena odpovídala spíš tak stéčku rok 06 a tak 100.000 km namotáno), nejdřív mě to přišlo divné, ale nedalo mi to a jel jsem se podívat a pro jistotu jsem si vzal kamaráda mechanika. Když jsme dorazili na místo, osobně jsem byl nadšený, už při příchdu všechna auta co tam měli, byla jak nová. Uvítání super, byli to velice příjemní lidé, pokecali jsme o autech a tak, bylo opravdu vidět, že mají auta a svou práci rádi. Stéčko jsme si prohlédli a vypadalo skvěle, zatím nejlepší z těch co jsem viděl po bazarech. Když jsme se zeptali jestli bylo bourané, tak nám vše řekli, jak a co bylo měněno i to, že přední část je předělaná (což nám bylo jasné už dopředu, protože jsem si uvědomil, že facelift je až od 08 a toto bylo 07). I tak jsme byli nadšeni, dokonce nám auto půjčili ať si ho sami projedem a vyzkoušíme a nemůžeme říct jediné špatné slovo, auto bylo jak nové, jo sice bourané, což je 95% ojetých aut, ale precizně opravené a za tu cenu nebylo nad čím přemýšlet, bohužel jsem v té době nedal peníze tak rychle dokupy a asi za dva měsíce jsem měl peníze, ale bohužel už zas nebylo auto. Takže jen chci říct, že to auto a především za tu cenu - myslím, že nic lepšího by jsi u nás nesehnal a ti prodejci, taky nemůžu říct špatné slovo. Nebydlím daleko od nich, takže myslím, že auto koupím stejně tam,až budu měnit, protože osobně jsem nikdy nikde v bazaru neviděl lepší auta. Spousta známých má auto od nich a jezdí tam na servis a neslyšel jsem na ně nikdy špatné slovo. Takže se mi nechce věřit, co tady čtu. Řekl jsem si, že když mám tady dobrou zkušennost, tak se musím pánů trošku zastat.

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 05:46:18     Reagovat
    Autor: Tenzor - Tenzor
    Titulek:Re:
    Tak vam dekujeme pane Malovany za vase sdeleni.

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 08:22:19     Reagovat
    Autor: Smrtihlav - Smrtihlav
    Titulek:Re:
    To je tak dojemné...všichni jsme si poplakali...asi tam s přítelkyní přesunem svatbu....táhni autobazarníku, tvoje pokusy psát česky vyvolávají smích.

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 08:32:46     Reagovat
    Autor: Skalik - Skalik
    Titulek:Re: Re:
    Tady je jasne videt, ze ksefty s autama se nehejbou :)

    Bazarnici v pauzach mezi kafem a pornem na pocitaci nepriodavaji auta, ale vsude mozne v diskuzich "zachranuji" "dobrou" povest jejich uni bunky a sterkovyho placku kdesi v prdelakove :)

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 12:14:57     Reagovat
    Autor: Patrik - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Když jsem to napsal, tak jsem čekal přesně takové reakce. Pokud si náhodou někdo dovolí udělat o věci vlastní názor a nesouhlasí se vším špatným, co někdo napíše, tak ho hned odsoudíte (jak české) neříkám, že bazarníci nejsou svině, ale mám i dobré zkušennosti. Schválně jsem si našel i jiné diskuze a je zajímavé, že nikde jinde jsem se o tomto místě nic špatného nedočetl, spíš naopak. Tak to mě pouze utvrdilo v mém názoru. Tímto příspěvkem, tady končím. Ať si každý udělá vlastní názor. Vždy se najde nějaký blbec, který se bezhlavě něčeho chytne a neudělá si vlastní názor. To pak nejsou lidi, ale stádo zvířat, kteří dělají, co se jim řekne. Bohužel komunismus má na lidech následky dodnes a asi to ještě chvilku potrvá, než se z toho dostanem.

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 12:23:43     Reagovat
    Autor: opas - opas
    Titulek:Re: Re: Re:
    No, to že si pan Malovaný vyloží na vlastní stránky "původní" inzerát, kde je vozidlo uvedené jako nebourané a po ťukanci do nárazníku kompletně přestavené vypovídá o všem.
    Pokud Patrik není alter ego, tak i můžete mít z někoho dobrý pocit. To vám nikdo nebere :-)

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 12:29:22     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    No přiznejme si, že použitá metoda "momentálně nebourané" ale "po drobném ťukanci" je poměrně inovativní. Za lež se to považovat rozhodně nedá, ale šance, že to člověk přehlédne, nebo výrazně podcení rozsah havárie a opravy je poměrně značná.

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 12:41:13     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Ale on tam nabízí i havarovaná auta a u těch zas má napsáno "současný stav: havarované":

    www.malovany.cz/7901-skoda-octavia-19-tdi-66kw-havarovano

    (Ale i tak je to divný, protože nemá u všech nehavarovaných napsáno "nehavarované" - nebo jestli to má napsáno extra u těch aut, co byla v minulosti nabouraná a opravená...)

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 13:09:46     Reagovat
    Autor: opas - opas
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tam kde má napsáno že je havarované, tak to bude asi proto, že sešrotované auto se dá při troše snahy poznat i z fotky.

    Stav nehavarované je asi jen u těch bouraných jen trošku na přední nárazník :-)

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 20:19:09     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Re: Re:
    Možná by se lidi tolik nesmáli, kdyby z příspěvku nečišelo takové budovatelské nadšení. Samozřejmě je třeba pochválit, je-li co ke chválení, ale udělat z nich nejlepší autobazar v republice a do důsledku vzato vlastně jediný autobazar, kam vůbec má cenu chodit, to by bylo poněkud zvláštní i samo o sobě, a v kontextu článku a informací zde k němu uvedených to už teprve působí křečovitě a nedůvěryhodně, i kdyby to nakrásně byla pravda. Rezervované až posměšné reakce se pak dají očekávat, jak jste ostatně sám postřehl.

     
    Komentář ze dne: 15.12.2010 13:49:37     Reagovat
    Autor: Patrik - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Vzali jste to trošku ze špatnýho úhlu, já rozhodně nechci někoho nějak chválit a říkat, že je nej. Jen jsem chtěl napsat vlastní zkušennost- spíš o tom autě jako takovým, když už jsem to auto viděl a jel v něm, tak jsem se chtěl podělit o svůj názor. V každém bazaru si musíte dát pozor co kupujete, většina lidí se unáhlí a koupí bez myšlení první auto co vidí a pak se diví co si to přivezli domů. Takže určitě bych si dal pozor všude a slušný auta se ještě dají najít, ale dá to trošku práce. Tak to prosím nevztahujte na chválu bazaru. Já jen napsal jednu mou konkrétní zkušennost - to je vše. Tak z toho nedělejte něco víc, jste horší jak bulvární noviny :) člověk aby se bál za chvilku něco napsat, když to hned překroutíte a za vším něco hledáte. Myslím si, že když je člověk opatrnej a přemýšlí u toho výběru, tak taková situace nemuže nastat.

     
    Komentář ze dne: 15.12.2010 15:56:09     Reagovat
    Autor: integrale - integrale
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Hele, fakt je jedna věc: za celý svůj profesní život jsem od roku 1990 ANI JEDNOU neviděl, že by někdo dostal ty prachy zpátky.
    Minimálně to je docela divný, a že to byly mnohem, ale mnohem evidentnější a prokazatelnější věci... nikdo nikdy ty prachy nedostal, buď tu sračku opravil a přišla ho na víc než nový, nebo ji přeprodal jinýmu šílenci. Někteří se i soudili a mají třeba i platný rozsudek, který jim dává za pravdu, ale autobazar jako s. r. o. zkrachoval, stitisícovou částku sežralo dlužné nájemné, nedoplatek na proudu a mzdách 10 lidí (který tam nikdy nikdo neviděl) a dotyčným zbyly jen oči pro pláč...
    Fakt, že jsi dostal prachy zpátky, svědčí sám o sobě o tom, že to byl opravdu dost fajnovej bazoš...

     
    Komentář ze dne: 19.12.2010 20:25:40     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Nerad ti kazím tvou konstrukci případu, ale já se v článku dočetl, že ST-čko kupec vrátil pouze pro formální nedostatky ve smlouvě a zatajenou část historie z čehož vyvodil, že riziko koupě ojetiny tímto zjištěním přesáhlo riziko akceptovatelné a auto vrátil...a vcelku ojediněle dostal zpět i peníze. Zjevně tedy šlo o bazar, kterému záleží na dobré pověsti. I já takovej znám a auto bych tam koupil vcelku bez obav.

    Fakt, že auto prohlídli dva servisy a neshledali na něm nic zásadně nepovedeného a dokonce potvrdily použití značkových dílů ukazuje na pečlivou opravu. Ve spojitosti s nižší cenou se pak s nenulovou pravděpodobností dá říct, že ono ST-čko by nadělalo hodně radosti a žádné krizové scénáře by se nenaplnily.

     
    Komentář ze dne: 14.12.2010 08:38:27     Reagovat
    Autor: Sedrik - Sedrik
    Titulek:Re:
    No oni opravdu působili příjmně - až do doby, kdy bylo auto naše. Pak nastala doba nezvedání telefonů, výmluv a lží.
    Celý problém ale stál na tom, že já chci sám rozhodnout o tom, jestli si koupím auto bourané a přestavěné a nebo ne. Je možné, že kdybych byl o stavu vozu informován před koupí, auto bych i tak koupil - spíš ale ne. Chápu, že když si od nich někdo koupí Mondeo za 100.000 v plný palbě, tak pak to, že bylo bouraný a je dobře opravený neřeší - STčko ale stálo trošku víc peněz než abych nad tím jen mávnul rukou. A nevím jak byste se cítil třba na okruhu v autě, o kterém víte, že v minulosti prodělalo havárii na levé přední kolo - jak velká ta nehoda byla se můžu jen dohadovat, protože jsem neviděl fotky, ani žádnou dokumentaci o opravě.

     
    Komentář ze dne: 19.12.2010 20:38:16     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re:
    "A nevím jak byste se cítil třba na okruhu v autě, o kterém víte, že v minulosti prodělalo havárii na levé přední kolo - jak velká ta nehoda byla se můžu jen dohadovat, protože jsem neviděl fotky, ani žádnou dokumentaci o opravě."

    Jestli považuješ jízdu bouraným a pečlivě opraveným autem i přes dvojí servisní prohlídku a seřízení geometrie za riziko, tak na ten okruh snad ani nelez. To by všichni okruhoví nebo soutěžní jezdci museli mít na každou sezónu úplně nové auto...a to nemají, že?

     
    Komentář ze dne: 19.12.2010 23:48:42     Reagovat
    Autor: Sedrik - Sedrik
    Titulek:Re: Re: Re:
    Jenomže oni se můžou spolehnout na to, že auto je v dobrém stavu, protože ví, co se kde měnilo a jak to bylo vyměněno. Já jen věděl, že oprava byla provedena "spíš dobře" (žádnej servis ti nedá jednoznačnou odpověď - to by byli blázni).
    To co říkáš je sice pravda, ale srovnávat se to nedá.

     
    Komentář ze dne: 20.12.2010 00:02:47     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    ano, žádnej servis ti nezaručí, že díl, kterej vypadá, že je v pořádku, nemá žádnou vnitřní vadu, ale mají ho za bezvadný, dokud se neprokáže opak, protože všechno vypadá na to, že opravdu v pořádku je...a zase dokola.

    srovnávat se to dá. jde o míru akceptovatelného rizika. oni auta více zatěžují, o lehké havárie není nouze a i když vše vymění tak, že jsou všechny součástky 100%ní, nemůžou si být jisti. nikdo ale úchyty náprav nebo tlumičů nerentgenuje.

    Komentář ze dne: 14.12.2010 11:51:43     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:

    Komentář ze dne: 15.12.2010 12:56:54     Reagovat
    Autor: vaio - vaio
    Titulek:
    Patrik alias Malovany zapomněl, že nejlepší bazar na světě je AAA. Já jsem do tohoto konkrétního bazaru vracel před mnoha lety totální mrdku citroneu AX, kterou v jistém pohnutí mysli zakoupil můj příbuzný vysokého důchodového věku. Několik hodin bojů bylo završeno vítězstvím až poté, co bazarník uznal že, jeden reflektor H4 a druhý s H3 nevypadá na nebouraný auto...

     
    Komentář ze dne: 15.12.2010 13:00:46     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re:
    Třeba frantíci v továrně potřebovali spotřebovat zásobu starých pravých světlometů, zatímco ty levé už osazovali novým typem ;-)

     
    Komentář ze dne: 15.12.2010 16:00:19     Reagovat
    Autor: integrale - integrale
    Titulek:Re:
    A to nikdy neviděl Žigula? Ty měly taky z výrobní linky občas každý přední světlo jiný (2105, 2107, 21053) a lidi se o to dokonce prali a upláceli, aby takovej zázrak mohli vůbec mít doma... to jsou ty mladý, podle nich by takový auto nemělo mít žádnou chybičku... :-D
    AAA vrátili prachy jo? V plný výši? Dneska je nějakej den zázraků nebo co...

    Komentář ze dne: 16.12.2010 14:47:10     Reagovat
    Autor: Childeater - Childeater
    Titulek:
    Nechápu ty nářky nad povinným ručením. Za třílitr 210PS platím asi 4500,-

    Chce to trochu posurfovat, optat se tu i tam a pokusit se dohodnout s pojišťovnou.

     
    Komentář ze dne: 16.12.2010 14:56:26     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:Re:
    no já platím za prakticky stejný výkon asi šestku. ale slušná pojišťovna zohledňuje nejen stáří majitele a historii pojistných událostí jeho pekáčů, kubaturu a papírový výkon, ale i hmotnost povozu a kategorii. bo rozumnej pojišťovatel jaksi nepředpokládá, že bych byl takovej trotl, abych si na pubertální blbnutí pořídil těžkou houpavou maminu, shodou okolností s výkonem strojovny někde na dvojnásobku dvou postarších vytuněných golfů.

     
    Komentář ze dne: 17.12.2010 12:31:54     Reagovat
    Autor: cover72 - cover72
    Titulek:Re: Re:
    Povinné ručení podle poměru výkon:hmotnost? Kdo to dělá?

     
    Komentář ze dne: 16.12.2010 17:39:26     Reagovat
    Autor: Sedrik - Sedrik
    Titulek:Re:
    Povinný nám sjednávala známá, která se tím živí - můžu teda říct, že je vysoká pravděpodobnost, že jsme měli jedno z těch lepších.
    U povinnýho mě spíš štve způsob určení výše. Nějak bych překousl to, že ho musím platit (i když je to podle mě blbost - něco takového bych si sám zřídil, ale nechápu, proč to platit musím). K povzdechnutí nad povinným mě ale vede vzpomínka na nedávno uveřejněný článek (bohužel už nevím zdroj), ze kterého vyplynulo, že zatímco v reichu pojišťovny cca 80 procent utržených peněz vyplatí na pojistném a 20 proc. je zisk, v ČR je tento poměr téměř opačný (čísla si nepamatuji přesně, ale rozdíl byl dost šokující). Je teda zřejmý, že platíme asi o 50-70 proc. víc, než by pojišťovnám stačilo na pokrytí rizika + dobrej zisk. A to mě sere.

     
    Komentář ze dne: 17.12.2010 10:54:40     Reagovat
    Autor: Label - Label
    Titulek:Re: Re:
    Ten poměr je u nás přibližně stejný jako v Německu.

     
    Komentář ze dne: 17.12.2010 11:12:37     Reagovat
    Autor: týpek - týpek
    Titulek:Re: Re: Re:
    Nene, byl to humoristický časopis svět motorů a ten poměr byl opravdu kolem 50:50. Ono se to časem srovná se západem, lidé začali chápat, že povinná pojistka musí být co nejlevnější a spousta obyčejných "konzumentů" ten net občas proletí a konfrontuje stávající pojistku s nabídkou na trhu:-)

     
    Komentář ze dne: 17.12.2010 20:26:18     Reagovat
    Autor: xf - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Právě naopak. ČR i Německo jsou extrémní případy. Každá země ale z jiné strany.

    Za posledních 10 let se poměr mezi vybraným pojistným a vyplaceným plněním v ČR pohybuje (větší) 2:1. Loni bylo cca 23 miliard vybráno a 10,5 vyplaceno, což odpovídá i jiným rokům.

    V Německu bylo vyplaceno 97% (!) vybraného pojistného.
    Ano, v Německu takový stav není udržitelný. Na druhou stranu u nás se tento stav udržuje už minimálně 10 let.

    Příznakem toho je, že konkrétně já platím pojistné 1/3 oficiální ceny pojišťovny a 1/2 ceny oficiální ceny nejlevnější pojišťovny. Takový mají pojišťovny prostor pro slevu...

     
    Komentář ze dne: 19.12.2010 20:46:50     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re:
    ST-čko povinně pojistíš i za 5.671,- Kč

     
    Komentář ze dne: 22.12.2010 15:26:49     Reagovat
    Autor: Integrale - integrale
    Titulek:Re: Re: Re:
    Výše povinného ručení je různá u jednotlivých pojišťoven a je často hodně závislá na osobě, která jej zřizuje. Měl jsem nějaké auto a platil nějaké ručení. Pak se u téhož vozu změnila osoba provozovatele, jímž se stal můj o 15 let mladší bratr. Povinné ručení bylo pojišťovnou více než zdouapůlnásobeno, protože prostě posuzuje různě různé lidi. O auto jde mnohdy až v poslední řadě.
    Sice obecně platí, že jedna a táž osoba bude asi platit menší ručení za auto do 1350 ccm než za čtyřlitr, ale zároveň platí, že jedna osoba může za čtyřlitra platit méně, než jiná osoba za dvanáctistovku.

     
    Komentář ze dne: 22.12.2010 15:32:49     Reagovat
    Autor: Lokutus - Lokutus
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Ano, zohledňují se třeba bonusy, věk a region.

    Komentář ze dne: 17.12.2010 07:49:12     Reagovat
    Autor: PB - Neregistrovaný
    Titulek:hmmmm
    Mě by teda zajímalo, co je to, co autor ovládá, ale čeština to zřejmě nebude... To se skoro nedá číst, tyjo.

     
    Komentář ze dne: 19.12.2010 13:30:10     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: hmmmm
    Nelze doporučit víc než bod 6 - TAK TO KURVA NEČTI!!!!

    Komentář ze dne: 26.12.2010 20:46:15     Reagovat
    Autor: vo.x - Neregistrovaný
    Titulek:Ovládání oken
    Jen bych rád autora upozornil, že s velkou pravděpodobností se okno umí automaticky jak otevřít, tak zavřít, akorát se to musí umět nastavit: viz http://www.talkford.com/

    Komentář ze dne: 03.02.2011 14:20:40     Reagovat
    Autor: Sedrik - Sedrik
    Titulek:
    Tak při dnešním procházení inzerce jsem zjistil, že auto je zase k disposici (za výrazně sníženou cenu) - kdo přemýšlí o ST na jaro, dejte pozor :p

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.