Komentáře ke článku: Praha a prasení (ze dne 18.12.2005, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
Chevrolet Spark, kdyz uz! A Chevy samozrejme pojede kdejakou Imprezu nebo cokoliv, co ma jmeno v zenskem rodu a kridlo od vyrobce :P.
|
|
|
Aha ja zapomel. Mohl bys prosim nezasvecenym vysvetlit, jaky dalsi rozdil, krome jineho nazvu je mezi Daewoo Matiz a Chevy Spark ?
|
|
|
No prece to ma na masce logo Chevroletu! Mamo koupime si taky toho americkyho sevroleta, soused ma jenom Hyundai!
Ty snad nevidis ten rozdil? Chm chm...
(mezi nami, nemam rad americka auta, od sportaku pres koraby silnic az k uchylnostem typu monstertruck).
|
|
|
Je to jinak. Daewoo Matiz I - vyráběn 1998-2000, Daewoo Matiz II - vyráběn 2000-2005 (ke konci výroby u nás prodáván jako Chevrolet Matiz). Chevrolet Spark (v záp. Evropě Matiz III) - vyráběn od 2005.
Matiz II byl facelift, Spark (Matiz III) je nový model
|
|
|
Matiz I byl ten hranatej prduch, Matiz II byl ten kulatejsi prduch a Matiz III alias Chevy Spark je jen o neco vic kulatejsi prduch. Zadnej dalsi rozdil v tom nevidim je to porad prduch.
|
|
Myslim, ze kdybys ho ten kousek pekne zlehka vytlacil, tak ze by zadna skoda na zadnem vozidle nevznikla.
|
|
Tak by me zajimalo, co mas za auto.
|
|
|
Tipuji Ford Puma. http://forum.quickmoto.cz/posting.php?mode=quote&p=297&sid=99e66f8ee362aac7205386a59298ee2f
|
|
Co mas za auto? ;)) ... Honda? Impreza? Supra? Celica? Nebo snad 130ka "i"? ;))
|
|
|
"Á, páníček chce s Fordem odbočovat... "
|
|
|
Pujdech> Dik ;), jsem to nak prehlid ..
Mistic> V tom pripade mas fakt asi Pumu :). Nemas nahodou takovou temne fialovou metlu s obrima 17" balonama? Ta me jednou provokovala na svetlech na Podebradsky (nekdy v lete) :D
|
|
|
Jo, je to Puma... Ale fialová opravdu ne...
|
|
|
Jestli považuje Ford Puma za sportovní náčiní, tak to mění situaci:-)
|
|
|
Puma ma dobrej podvozek a tocivou sedmnactku. Ze moc nejede neznamena, ze neni zabavna a sportovni .. rozhodne je treba zabavnejsi nez tdicko f plny palbe :)). Lec vpravde sportovni, pravda, moc neni ;).
|
|
|
opravte me jestli se mylim, ale nema to nahodou uplne stejny podvozek jako Corsa, akorat jinou kastli?
|
|
Podle šmek kůt kšítla f seriofá fýpafa tipuju že to bude němec/němka,tj. nejspíš AUDI :-)
|
|
|
"Á, páníček chce s Fordem odbočovat... "
|
|
Já myslím, že je úplně jedno, jeké je to auto. Idioti za volantem nejsou nikterak zvlášť rozdělitelní podle typu posunovadla.
Donedávna jsem si myslel, že se dají rozdělit alespoň podle některých vnějších a jasně viditelných znaků, jako třeba Vietnamec, strejda s rádiovkou apod., ale realita dnes je tak zmatená, že ani vnějšími, jasně viditelnými znaky nezíská člověk jistotu.
Nedávno jsem v jedné podzemní garáži byl svědkem manévru, který donutil i přítomného Vietnamce v dodávce otevřít nevěřícně ústa dokořán a narovnat oči. A původcem manévru byl přitom docela obyčejný, nenápadný člověk, typy "pomačkaný úředník".
|
|
D-FENSi tentokrat jsi tu cenzuru prispevku bohuzel nedotahl do konce. Je to hodne mizerne cteni - nic noveho clanek neprinasi, sloh take slaby, vtip neni pritomen. :-((( Podobne pribehy zname asi kazdy, pokud nahodou ne, tak v diskusich na iDNESu nebo u soudruha Neffa si jich lze precist tuny.
Osobne si myslim, ze emoce na silnici nepatri. Sve mozkove bunky povazuji za natolik cenne, ze zahnojit si je tim ze se budu zabyvat, pamatovat si a popisovat to, jak si nejakej blb lecil komplexy na silnici, povazuji za skodu casu.
|
|
|
|
Každej, kdo napíše jakýkoliv komentář je svým způsobem potrefená husa.
|
|
teda..., seš fakt hustej, pičo :)
|
|
U clanku jsem se dobre pobavil, navic mam uplne stejne problemy. Moje auto sice jako sportak nevypada, ale z nejakeho duvodu provokuje predevsim majitele mladoboleslavskych skladacek a jejich predlohy z Wolfsburgu. Cim otuzenejsi, tim vetsi chut zavodit. Nekdy je to sranda, nekdy min. Nicmene ta historka s Matizem se mi stala s Fabii HovnoToPojede.
Jo a jeste bych pridal jednu vec, ktera v clanku neni, ale jiste proto, ze ses venoval jen Praze - zbesile predjeti od TraktorDrnciInside nekde na okresce (obvykle pred horizontem, zatackou apod.) a nasledne zpomaleni na 80 km/h. Nasleduje predjeti hovada (behem ktereho hovado zrychluje) na vhodnem useku a cela hra muze zase zacit. Takove idioty bych vrazdil.
|
|
|
S TDi a podobnejma to umi kazdej... vic me serou kamiony, ktery tohle delaj. Konstantnich 80, ovsem FURT, vcetne obci... do kopce pak 40 a nedaj se predjet, pac je tam plna cara/horizont/protismerny provoz.
|
|
Článek je výžblebt nějakého tydýta. Chtělo by to založit novou kategorii "tydýt" - člověk sebeprodlužující se skrze točení volantem, vidící svět skrze značky aut.
|
|
|
Třeba vás bude zajímat, z čeho vzniklo slovo tydýt:
Když v televizi řeknete něco sprostého a oni to cenzurujou, ozve se "týt".
No a když je těch slov víc, tak je to tydýt.
Vznik: cca 1986 Ostrava :)
|
|
|
"tydýt" jakozto onomatopoikum troubeni se vyskytovalo uz v detskych knizkach 40. let.
|
|
článek je klasika, taková pravdivá oddechovka ale to auto je podle me Ford Cougar, jedinej ford o kterým se dá mluvit jako o sporťáku :-)), puma je spíš superzábavná nákupní taška :-)
|
|
|
|
no ve finale by se dalo zaradit vsechna ST od fiesty po mondeo, cosie, rs2000 a mozna este neco. Ale co do vzhledu tak jedine Cougar :-) ale sprtovni vzhled je vec nazoru :-)
|
|
|
No jako jedinej opravdu sportovně vypadající Ford je GT, že :o) Ale co třeba Mustang? To by taky odpovídalo ...
|
|
|
A co Ford Probe? Žádnej supersport, ale výkon postačující a tvary pěkný :)
|
|
|
|
Cougar a sportak???? Jesli jste v nem nekdo nekdy? Vzdyt je to vpodstate Mondeo ..... Zlata Puma, ta ma aspon sportovni jizdni vlastnosti ..... S Focusem RS jsem bohuzel nejel .....
Jo a kdyz jsme u toho - co treba Ford GT, Ford GT4, Ford Mustang ......
|
|
|
Na cestě z Chaber občas potkávám nádhernýho Mustanga. A řidič se na to, co má pod kapotou, chová velmi předpisově, narozdíl od oktávkářů, kteří právě takovýmu autu musí dokazovat, že TDI to natře třeba i bus pruhem na Kobyliský nám. Nevím, jestli je řidičem autor článku, ale každopádně chci ocenit, že opravdu jezdí velmi rozumně, i když by mohl předjíždět a ukazovat auto zezadu - pohled na toho Mustanga v zrcátku je totiž perfektní.
Sorry za ten výlev, ale to auto je fakt hezký a řidič se chová tak, jak se na našich silnicích moc nevidí...
|
|
|
Také se rád podívám na sportovní vozítko, ale raději se nikdy nesnažím nic dokazovat a že bych jako mohl, ta fábie s tim tříválcem fakt jako lítá hustě. A ze zkušenosti musím souhlasit, majitelé těchto vozidel nepotřebují dokazovat jejich sílu a jezdí, až na pár jedinců opravdu slušně.
|
|
Může prosím autor vysvětlit souvětí "Nedávám na splátkách 4.000 měsíčně za Oktávku a tudíž mi není jedno, jestli auto zruším nebo ne."?
Mám 2 hypotézy,
1) 4 litry měsíčně jsou podle autora pakatel tak na žvýkačky a nestojí za to na ně dávat pozor (pak ofšem asi nežije v realitě této země), nebo
2) 4 litry jsou naopak podle autora tolik, že je platí je ti takříkajíc za vodou - a těm je jedno, zda auto zruší nebo ne, zatímco on musel tvrdě šetřit a dává tudíž pozor.
Hypotézy jsou poněkud protichůdné, sám bych tipl na 1) podle místě dost frekventované zásady "když nemáš Jaguára, jseš socka a lempl", ale jistý si nejsem.
K článku samotnému - přináší informaci, že vlastnictví Š 120 není zárukou slušné jízdy, na čemž není co komentovat - vytuzený zobáky v rezavých plechovkách známe všichni.
|
|
|
Myšleno to bylo tak, že 4 tisíce jsou opravdu pakatel...
|
|
|
Nechtěl jsem se k tomu vyjadřovat, ale...
Autore, asi víš, proč jsi nenapsal, cože to je za sporťák...on je to sporťák, ale jen do města i když Puma Cup se snažil dokázat něco jinýho...asi jako Opel Tigra. Znám jiný auta, který vapadají líp, líp jedou a stojí stejně, teda +/- stejně (P206CC, H. Civic apod.)
Taky nevím, podle čeho se pozná sporťák od "nesporťáku". Po Brně jezdí Subaru Impreza v šedé metle, s čirými skly a bez exkluzivně vypadajících spoilerů (nějaký má, ale jen decentní)...jen nápis na zadním čele a široký, velký kola říkaj, že to je opravdu těžkej soupeř...a úspěchy v rally potvrzujou, že nelže.
Takže vzhled to asi nebude...tak teda co?
Síla motoru? Kolik máš? 100k...200k? Na kolik kilo....950s prázdnou nádrží, chladičem a bez oleje? Hmmm...tudy cesta asi taky nepovede.
Že by zrychlení? 100km/h za 9sec. když to umíš se spojkou?
Průjezd zatáčkou, stabilní podvozek? Jo, to je asi jediná deviza.
Pokud chceš zažít pocit, že Ti adrenalin poteče i ušima, tak ten těžkej a slabej krám prodej a kup si sportovní motorku. Ona i motorka za 100tis. nebude starší než 5let, ale bude mít 160k na 200kg (s plnou nádrží), zrychlení z nuly na 100kmh někde okolo 2,4sec. a maximálku atakující 280kmh (v sérii).
No a když vezmeš na lízačku novou Kawu ZX-10R, tak získáš za cca 6000,-/měs. nářadí, který je schopný dát stovku pod 2sec., na 200km/h zrychlí za 9,7sec.
Za sporťák osobně považuju auta, který jsou mi střechou u pasu, dokážou dát Brněnský okruh do 00:02:30:00 a udržet rychlost 250+. Všechno ostatní je jen "jako". Sorry, záleží na tom, kde má kdo laťku...jo - byl jsem si zajezdit ještě před týdnem 8o)
|
|
|
Z motorky se padá z auta ne :)
Jinak o těch supersportech souhlasím.
Ale zase pokud si vysním třeba tolikrát opakované Subaru Impereza, tak si ho koupím i když těch 250+ neudělá, ale zase si poradí s okreskou III. třídy a jeho trakce v zatáčkách je srovntelná s Porsche carrera. Je to věc vkusu, asi. Mít na to prachy jdu do Subárka a jezdim pade :) a ať se Tdičkáři staví na hlavu, já vim co to auto umí a zasvěcení také. Zbytek ať si honí ego
|
|
|
Mam moznost cas od casu jezdit s jednou karou. Je jich v CR tak malo, ze jsem dospel k zaveru, ze neni vhodne rikat znacku, takze dam jen nejake ty parametry (znalec odvodi). Vozidlo vazi 1.5 tuny, cca 380 kW, jen dve sedadla, motor hned za nimi, ulozeny podelne. Kola uplne v rozich, zrychleni z nuly na sto pod 4.7s, maximalka pres 300 km/h. Jezdit s tim je fakt zazitek.
Co se motorek tyce, asi se v tomto bode se mnou ztotozni vice ctenaru - ja se silnych motorek bojim (tedy, abych byl presny, nebojim se tech motorek, vim, ze motorka mi neublizi, bojim se sam sebe a ostatnich ridicu). Vim, ze silna motorka + nulove zkusenosti jsou jista sebevrazda, navic motorkare prilis nerespektuji ani ostatni ucastnici silnicniho provozu. Temer kazdy den jezdim kolem pomnicku jakehosi Pavla na Zahradnim meste. Pry mel masinu prvni den a jel po Svehlove cca 150. Jestli ho ta zenska prehledla, nebo jestli neodhadla jeho rychlost, kdyz mu tam vjela z vedlejsi, to nevim. Ale vim, ze kdyby tam jel stejne rychle autem, tak by to pravdepodobne prezil (a ta zenska, co mu nedala prednost, asi ne). Toz tak.
|
|
|
Kdyby nejel těch 150, tak by to ubrzdil, případně by to ta řidička stihla. Ono se totiž rychlost vozidla, které jede přímo proti mne špatně odhaduje. Takových případů znám víc a za blbce byl ten, co vyjížděl z vedlejší. Ale abych předpokládal, že někdo pojede po městě 150, to po mne vážně nechtějte...
|
|
|
Byl jsem odvézt šéfovskou káru na údržbu Sherlogu a taky jsem si to docela užil. Má to 330kW, benzin, 4litr, 8mi válec...to celý zabalený do evropskýho, sportovního coupé. Smály se na mě i policajtky, který by mi v Trabikovi daly botu i při stání na červenou 8o)
Hezký svezení, ale nějak mi tam paradoxně překáží pohodlí obývacího pokoje...doslova - na středovém displeji je možno přehrávat filmy na DVD...modrozub v palubním GSM telefonu umožní díky GPRS připojení na internet... Je tam moc věcí, který můžou rozptylovat a na to je ta kára moc rychlá. Naštěstí si ji nekoupí každej, kdo má do pr*ele díru.
V GB je k dostání stavebnice 2místnýho sporťáku s otevřenou, hliníkovou, nelakovanou karoserií...sportovním podvozkem atp. Celej ten krám váží max. 800kg a postrádá vymoženosti jako klimatizaci, topení, automatickou převodovku, centrál...v sérii nemá ani střechu, ale lehká, hadrová se dá dokoupit jako příslušenství. Příslušný motor je potřeba předem oznámit, aby přibalili potřebné díly na vestavbu. Paráda...nestát to okolo melounu bez motoru, jdu do toho.
Hoch na machně zaplatil za svou blbost...no, už se z toho nepoučí. To už je "čelenž" pro ostatní, aby se zkusili udržet zpátky a permanentně všem neukazovali, "že ho maj delšího". Mám taky rychlej stroj, ale stačí mi vědomí, že kdybych chtěl...no občas je chuť silnější, ale je třeba dobře vybrat místo, čas...a nikdy po silnici nejet bez rezervy.
|
|
Kde to bylo v tech modranech??
|
|
|
Olmouvám se na místní neznalost - teď jsem se koukal do mapy a onen kousek už spadá pod Hodkovičky... detail, no... kdo by řešil těch 200 metrů :-)
|
|
Jak muze nekdo "hrde" vlastnit "sportak" Ford Puma posmivat se skodovkam, to fakt nechapu. Kazda Octavia TDi musi Pumu smahnout kdy se ji zachce...
To me fakt pobavilo. Kach
|
|
|
Neříkám, že puma je něco extra, ale žádná v současnosti vyráběná naftová škodovka jí nepředčí zrychlením. V maximální rychlosti může konkurovat fábie RS, stará oktávie nebo superb 96 kW a nová oktávie 2,0 TDI. Výrazně vyšší maximálku má snad jen superb TDI V6, ten pumu na rovné dálnici bez potíží předjede. Sériová oktávie TDI však rozhodně "nesmahne" sériovou pumu, "kdy se jí zachce". Jedině snad v ostrých zatáčkách, nejlépe v klesání. Slabinou pumy totiž není motor ani jízdní vlastnosti, ale bubnové zadní brzdy, které při opakovaném intenzivním brzdění "vadnou".
|
|
|
Nahodou FRS vlastnim a tak vam mohu sdelit, ze jestli neco FRS nedokaze, tak je to udelat Ford Puma na maximalku. Vylepsena Fobie totiz znatelne zrychluje asi tak do 190 a pak jiz mene znatelne dopluje asi na 220 ale vic ani tuk. Naopak na rozjezd tu Pumu pojedu zcela urcite. Charakteristika TDi, jeho 310Nm kroutaku a kratke zprevodovani uz nadelaly starosti daleko lepsim vozitkum.
|
|
|
Jo a jeste k bubnovym zadnim brzdam. Ty maji na vlastnosti Pumy v zatackach dost nizky vliv. Pokud navic zadni brzdy "vadnou" pak ty predni pravdepodobne uz nemate vubec. Spis hledejte problem v podvozku a nebo mezi klavesnici a zidli.
|
|
|
No, projel jsem pumu i ereso, své pocity jsem popsal. Na vadnutí brzd u pumy trvám, ereso brzdí líp. Zrychlení mi připadalo lepší u pumy, je lehčí a nemusí se tak zuřivě řadit, jako u naftového eresa. Taky jsem nepsal, že ereso udělá pumu na maximálku, ale že ta je u obou aut plus mínus stejná.
|
|
|
Pokud trvate na vadnuti zadnich brzd pak bud nevite o cem mluvite a nebo nemate seriove auto. Kratke razeni je jen zdanlivou nevyhodou. Specielne u FRS presne odpovida charakteristice motoru, pricemz je jen na vas jak se zhostite ulohy ridice. Pokud jste s tim jel jen jednou a predchozi zkusenost je jen s benzinovymi agregaty celkem chapu vase poznatky, nicmene verte nejde o nevyhodu. Staci se detailne podivat na vykonovou charakteristiku motoru v zavislosti na otackach a porovnat ji s benzinovym agregatem v Pume. Vase hodnoceni je proto silne neobjektivni a vychazi rekl bych spise ze zkusenosti s benzinovymi motory. Nicmene je to take nazor, samozrejme.
|
|
|
Aha, už chápu, odkud fouká vítr. Moje formulace opravdu vyvolává dojem, že vadnou (navíc pouze) zadní brzdy, což je nesmysl. Technikům se omlouvám, pro řidiče je důležitá informace o snížení brzdného účinku. V původní reakci jsem chtěl poukázat na fakt, že automobil, který se tváří jako sportovní, by prostě měl mít dostatečně dimenzované kotoučové brzdy na všech kolech, narozdíl od pumy, která používá brzdový systém z fiesty se zadními bubnovými brzdami. Vadnutí pak způsobuje přehřívání zejména předních brzd, kterým ty zadní příliš nepomůžou. Jinak puma brzdí dobře, vadnutí se dostaví skutečně až při opakovaném prudkém brzdění.
Zřejmě jsem také vyvolal dojem, že pumu vlastním a navíc ne sériovou, tuto informaci bych zde rád vyvrátil. Vozidla jako puma nebo fábie RS se neslučují s mým vkusem, hezky se s nimi jezdí, jejich design však pokládám za neoprávněně agresivní. Kdybych si ale musel mezi nimi vybrat, volil bych patrně decentnější ereso, puma vypadá na své výkony příliš sebevědomě.
Taky chápu, proč se musí u eresa častěji řadit, neboť vím, co je to vznětový motor. Uživatelsky příjemnějším ovšem shledávám benziňák z pumy.
|
|
A co kdyz to je Ford GT 40 ? to bych smeknul... :)
|
|
Já jsem vlastníkem Ford Probe GT89 a zkušenosti autora můžu jen potvrdit. Pohybovat se v nějakém takovém stylovém vozítku řidiče na silnicích jaksi nasírá, nevím proč. Probe GT sice není žádný supersport, nicméně 0-100 za 7.5 s udělá jen zlomek vozového parku u nás jezdícího a nevím zda vůbec něco z Mladé Boleslavi.
Zajímavou zkušenost mám z jízdy po dálnici. Dávám přednost pohodlné cestovní rychlosti na tempomat 120-150 km/h podle hustoty provozu a stává se mě že stejného ropáka předjíždím do kopce několikrát během 100 km. Nicméně na rozdíl od autora mě řízení (a to jezdím každodenně a docela dost) velmi uklidňuje a rozhodně si radost nenechám kazit prasáky a prasiči.
Samostatnou kapitolou je ovšem devastace mého vozidla vandaly a jiným ksindlem. Za rok a půl mě promáčkli vyklápěcí světla, 2x utrhli anténu a několikrát vylepšili lak klíčem.
|
|
No ono ide o to, co sedi za volantom... A skodovky maju tu smolu ze ich ja najviac, tak holt statistika nepusti..,
|
|
Tak jsem začal se zájmem číst článek který začínal větou "Nebudeme si nic nalhávat. Jsem vlastníkem a hrdým majitelem sportovního posunovadla...", který v mých představách zobrazilo auto typu Honda NSX, nebo alespoň Toyotu Supru, Celicu atd. Dočtu do konce, otevřu komentáře a dočtu se že autor má FORD PUMA????
Myslel jsem si vždycky, že je to Fiesta v hezčím kabátu. Ale asi v širší veřejnosti sportovní auto znamená cokoli co má míň jak 5 dveří .o))))
|
|
Musím smutně říci, že už dlouho mě žádný článek na tomto webu tak neotrávil. Nehodlám komentovat autorův názor na dopravu v Praze (koneckonců sám denně dojíždím do centra), ale znechutilo mě jeho podání. Vystudoval jsem bohužel psychologii a už dlouho jsem neviděl takovýto ukázkový příklad diagnózy. Myslím že i pár vět typu:
Jsem vlastníkem a hrdým majitelem sportovního posunovadla, přesně takového, na jaká spousta lidí nadává....
Už jsem si tak nějak zvykl, že moje auto vyvolává v některých řidičích rudo před očima...
... a rozhodne se ukázat frajírkovi ve sporťáku, že se bude jezdit...
jasně naznačuje diagnózu i nezkušeným primářům Blažejům. proto bych chtěl požádat Dfense o zvýšení hranice nároků pro zveřejnění. Je mi jasné že "vosa" je jen jedna, ale proč bychom si měli kazit den tímto... (díky)
Na závěr si dovolím okomentovat (z motoristického hlediska) to, co autor článku nazývá "sportovním posunovadlem" a sporťákem. Leckdo by si totiž mohl (na základě poznámek v textu) myslet že jde o Porsche GT3 nebo alespoň Toyotu Supra. Ve skutečnosti jde o Ford Puma, který se vyráběl s motory 1,4 16V/66 kW a 1,7 16V/ 92 kW, ovšem k nám se dovážel pouze ten druhý. Budu se tedy vyjadřovat k 92kW verzi, protože jsem měl "tu čest" pouze s ní a protože předpokládám, že mluvit v tom prvním případě o sporťáku by si netroufl ani ten, kdo říká fábiiRS "supersport".
Výkon 92 kW vypadá na první pohled slušně, ovšem ve spojení s hmotností vozu 1100 kg jde jen o průměrné svezení. Navíc krouťák 170Nm nějak extra velkou dynamiku ani neslibuje. Jediné co se mi celkem líbilo, bylo poměrně přesné řazení. Nejvíce mě ale zklamaly brzdy. Tím ale nemyslím to, že koutouče najdete jen vpředu (i když i to je u vozu, který si hraje na sporťák divné), ale spíše jejich vadnutí. Na testovacím okruhu u BpB - měkly dříve, než třeba u Focusu (tdci), nebo staré 323 F. Když si k tomu přidám ergonomické nedostatky (volant nejde nastavit - u auta za 600T !!!), malé boční vedení sedadel... vychází mi jako výsledek spíše "rychlejší dámské vozítko" na nákupy.
|
|
Tak k tomuhle článku není co bych dodal...jezdím denně po Praze a nevím o ničem co by mne dokázalo nasrat víc! Dnes jsem pospíchal ze Smíchova směr Žižkov, na Jiráskově mostě(směr Karlák) Resslovka byla ucpaná,tak šup do levýho a,že to objedu přes Myslíkovu na Charles square,hodím si,jako vždy blinkr(stojím v pravym) a v tom Zmrd v novym žlutym Transitu - nepustil,nijak mne to nepřekvapilo,jedu dál. Asi po 30-ti metrech zmrda zbrzdila autoškola,která se tam nasoukala,tím zablokovala mě i zmrda současně,bohužel jsem si toho všimnul pozdě,ale sešlápl jsem plnej a že zmrda předjedu,když to zaregistroval,udělal to samé,dal plyn až na podlahu a voprasil kadla kadla do omezovače na jedničku,jen abych se tam náhodou nedostal!!! Měl jsem pocit,že vyletím z kůže...je tohle normální??
|
|
|
mal si pribrzdit a pichnut za sa neho - ved ti robil tym svojim zrychlovanim miesto.
|
|
|
Když jsem se rozjel první,těžko jsem mohl za něj,byla to krátká vzdálenost...jeli jsme současně...docela jsme koukal když mé 2.0 o výkonu skoro 130 kobylek bylo tak zahanbeno kadla kadla TDCi v dodávce:(
|
|
|
to máš ještě dobrý, to já takhle v zimě předjížděl červenou dodávku a pán se rozhodnul že se předject nenechá, takže když jsem byl vedle něj, vyjel bez jakékoliv příčiny do protisměru (tj. do mě). Snažil se mě patrně vytlačit na chodník, kde byla lampa (a lidi!!!), ale ubrzdil jsem to (brzdil jsem i očima), takže autu se nic nestalo. Pak si přejel zpátky do svýho směru a pokračoval jako by se nechumelilo. Pak přede mnou po asi 200m odpočoval do nějakýho dvora, autu nic nebylo a potřeboval jsem bejt včas v práci, tak jsem na to hodil bobek a jel dál. Když jsem o tom pak popřemejšlel, říkal jsem si že jsem přeci jenom měl odbočit za nim a nechat si vysvětlit jak to vlastně myslel. I když kdyby mě napadl a já ho při svém dlouholetém výcviku bojových umění zmlátil v sebeobraně, bych si to patrně jenom zhoršil, takže možná dobře mu tak, on jednou přestřelí a já u toho bejt nemusim. Snad se u toho zabije jenom on sám.
Každopádně řidiče dodávek považuju za jedny z nejhorších, řadících se i před borce v Ochcávce a Fóbii "Hovno To Pojede" a někam veeelmi daleko před řidiče kamionů (včetně dálnice).
|
|
je to vhodné znovu - ten článek je o ho..u. Mlamoj co si koupil starší ojetou šunku je vzteklej, že ho Matizy, Fábije a 120ky nerespektujou. Tak si postěžoval.
Doporučuji pro příště: když Tě někdo vosolí, zabraň ze všech sil nehodě, zakruť hlavou a buď nad věcí. Až budeš mít hodně najeto, tak přijdeš na to, že to, že Ti někdo nedá přednost, že musíš odněkud vycouvat nebo že Ti jí někdo migne před čumákem je nejen u nás dost časté a ani Ti to nepřijde. A normálně se o tom do novin a na webové stránky nepíše......
Jo a když Ti důchodce nedá přednost, nemusí to být tím, že na Tebe žárlí a nemá rád mladé majitele sporťáku. Moc si fandíš. Jak jsem poznal u svého tchána před koncem jeho řidičské praxe, ten člověk si pravděpodobně prostě vůbec neuvědomuje, že dělá něco špatného, nebezpečného nebo agresivního.
|
|
|
Tuhle jsem viděl na zadku auta kásnou samolepku: "Jen si jeď, na moji ledvinu nikdo nečeká." :o)
Prostě chce to klid.
|
|
Je zvláštní, že i když mám auto, které by taky mohlo leckoho provokovat (poněkud "nestandardní" rozměry), ale nevzpomínám si, že by se mnou někdo chtěl závodit. Jestli to není tak, že autor chce, aby s ním bylo závoděno ...
Jedinej případ, kdy si vzpomínám že jsem s někým závodil, bylo ve středu na semaforech - dodávka vs. Opel Astra. Vyhrál jsem (jel jsem v dodávce :o))
|
|
|
No myslím, že s délkou auta na tom budu plus minus stejně jako Ty, ale zrovna v okolí Pardubic se se závoděníchtivými blbečky čas od času setkávám. Hlavně na silnici Opatovice-Pardubice - nechám se ale vyprovokovat málokdy, asi stárnu ;-)
|
|
|
Čím vlastně jezdíš? Jestli jsem tě třeba někdy nepotkal ... Kdybys potkal modrýho hranatýho Chevy Caprice sedan, jsem to určitě já. Jinej takovej tu není :)
|
|
|
Jůů Caprice,to je super kárka...jakej ročník máš?? Táta je na "ameriky" ujetej a Caprice jsme měli dva:)
|
|
|
Taky bych si ho jednou chtěl pořídit...jdu správnou cestou,už jsem se dopracoval k zadokolce s motorem ve předu,ale je to moc malý...Caprice budí respekt a do kopce ať jedeš sám nebo s šesti lidma a plnym kufrem je radost koukat na kyselý ksichty závodníků f tédéíčkách,jak jim tahle hranatá velká kára natrhne prdel při jakymkoliv stoupání...no taky aby ne V8 o objemu 5,7l,to jede hezky:) u takovýhle kárky mi ani nevadí automat
|
|
|
Jeden z posledních hranatejch, 1988. Motor bohužel není 5.7 ale jen 5.0, ale v týhle době už byl výkonově srovnatelnej s 5.7 z přelomu 70s/80s. Ale samozřejmě by policejní 9C1 s 5.7 a posíleným skoro vším od brzd po rám byla lepší.
Jinak fotky mojí potvory jsou na http://capriman.album.cz/caprice
|
|
|
Hmm,opravdu pěknej kousek;) My měli 1989 stejnej model, byl z americký základny v německu, sice chudší výbava(okna na kličky,koženkové sedačky),motor byl upravenej,myslím,že šlo o právě policejní verzi...měli jsme ho skoro 2,5 roku,bez jediný poruchy,pak ho taťka vyměnil za straší větší kousek (Buick Le Sabre Custom z r. 1976 taky V8 5,7 a dlouhej je přesně 5,7m :) )
|
|
|
No přes zimu proháním bílé Volvo 480 se žlutými značkami (ne, není to úprava N1) nebo manželčinu Luminu APV (taktéž bílou). Jinak primární přibližovadlo, které jsem měl na mysli, je tmavě zelený 5,15 m dlouhý drobeček, designem původně z Itálie, made in Příbor, vzduchem chlazená V8 4.4 nad zadní nápravou .
|
|
|
Tak to je ta moje potvora ještě o čtvrt metru delší :) Ale Tatrovky obdivuju, rád bych se tím někdy svez, jestli se ještě vyskytuješ tady v okolí. Nabízím recipročně svezení Chevym :)
|
|
|
Tys do toho daval jiny motor? Ja mel za to, ze vozy made in Pribor byly V8 3.5, jen vyjimecne prevrtavane na 4.2 nebo 4.3.
|
|
|
Ano, standardně je to V8 3.5 ale existuje spousta modifikací:
- převrtáním na 3.8 nebo 3.9 (Narex T623 atd). Převrtávat na větší objemy nejde, protože by se stěna válce zbortila. Tohle jsou snad všechno karburátorové motory z osmdesátých let a je jich poměrně dost.
- výměnou válců (a pístů atd) na 4.0, 4.36 nebo 4.5 litru. Válce na 4.36 jsou z Porsche, na ty ostatní úpravy jsou snad made in Tatra, původně pro autokrosové šestiválce založené na motoru T613. Motor 4.0 existuje jeden (v Brně, stavěný na zakázku), 4.36 se vyráběl v sérii a existuje jich snad několik desítek - většina v T700, nějaké i v T613, 4.5 byly dva - jeden v Eccorra T700 speciálu a druhý v T700GT (ten ale někam zmizel, v současnosti má T700GT klasický třiapůllitr).
Já mám 4.36, což se někdy zaokrouhluje na 4.4 - omlouvám se za nepřesnost :-) Nový motor jsem tam dal poté, co mi ve Stockholmu praskla klika u standardního motoru (1600 km do ČR jsem s tím dojel v pohodě, údajně je to druhý známý případ zlomení kliky u "i" motoru T613). Když nic jiného, 4.36 má kovanou kliku, kterou se mi snad zlomit nepodaří :-)
|
|
Zdar vsem, musim potvrdit co tvrdi autor o majitelich "vozu" Skoda. Neustaly pretlacovani se na svetlech nebo na rovinkach. Majitele 3 valcovych Fobii a Fobii Junior si mysli, ze kdyz maji auto z reklamy v TV nikdo na ne nema. Ja jezdim stribrnym Citroenem Xsara Coupe 1,8/16V :) a pokazdy kdyz jedu domu do Barrandovksyho kopce s lepici se Koktavii f tedeicku nebo Fobii 1,4 HTP 10 cma za zadkem se seslapnutim plynoveho pedalu, pripadne jeste predtim zapnutim zadnich mlhovek neskonale bavim :)
|
|
|
S tímhle taky plně souhlasím. S Filckou se mi jednou na plné čáře dědek lepil na prdel. Jel jsem normálně 90 a když mě stále po několikáté výstraze výstražnými binkry ignoroval, tak jsem mu bliknul zadníma brzdovkama a málem si rosekal hubu jak se lek. Pak mě na té plné čáře předjel a snažil se mě vytlačit ze silnice magor.
Další nabubřelej škodovkář s Fabia asi 1.2i se mi lepil na prdel minulí měsíc a na nepřehledném úseku kde všichni jeli opatrně to prasil plná čára nepná. Trvalo mu několik kilometrů než se kolonou proprasil asi jen o 300 metrů přede mě. Pak přišel bezpečný dvouproudový koridor a jeho náskok jsem snížil na několik desítek metrů. V táhlém kopci pak málem sežral volant, když mu to víc jak 120 nejelo a já mu ve 135 ukázal zadní světla svého Citroenu Saxo 1.1i. Po příjezdu do města mě dojel, když jsem stál na červené a férově to vzal přes křižovatku na červenou, aby si zhojil kompelx.
Takových případů znám víc a fakt nevím o co se Fábiáci pořád s tou tlustou nedotáčivou krávou s aerodinamikou cihly snažej. Jako rodiný auto jakž takž , ale ta jejich snaha ukázat jak jim to jede je fakt propadák
PS- tu Xaru vám chválim, v Rally MonteCarlo bezkonkurenční stroj
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Praha a prasení
|