Komentáře ke článku: Bezstarostná jízda (ze dne 09.09.2007, autor článku: Slušňák)
Přidat nový komentář
|
tak to jsem absolvoval asi před týdnem tady na brněnsku, peloton ve třech řadách, neoznačený, bez doprovodných vozidel (jejichž funkci ovšem hravě zastala kolona cca 2 km, pohybující se za pelotonem průměrnou rychlostí 20 km/h - peloton nebylo možné bezpečně předjet).
Když pak po nějaké půlhoďce na mě přišla řada a konečně jsem míjel chuchvalec piciklistů, cukala mi ruka na volantu. Ti píčusi zasahovali až do protisměru a vůbec je to nesralo.
Pozn. - na kole jezdím docela pilně a nikdy jsem moc nekouřil D-Fensovy provokační články na téma "cyklisté v buznooblečcích". Ovšem co je moc je příliš.
|
|
|
Greyi, vy tomu nerozumite a nechapete celospolecensky vyznam takovych sportovnich akci a take zcela prehlizite jejich obrovsky prinos celemu lidstvu...
|
|
|
já se spíš obávám, že to chápu až příliš dobře:-)
|
|
|
;o) Přesně tak, je to malé šlapání pro cyklistu, ale velká prostituce pro celé lidstvo ...
|
|
|
P.S. nic proti triatlonu, ale i v naší maličké republice existuje spousta krásných silniček v příhodném terénu, kde cyklisti mohou dýchat svěží lesní vzduch a odklonění dopravy by spočívalo v přesměrování řádově jednotek aut o půl kilometru delší objížďkou. A nápad spojit něco takového s již běžící uzavírkou (neprůjezdnou pro auta, průjezdnou pro kola) je zřejmě naprosto mimo dosah myšlení některých sportovních Fachidiotů ... :-|
|
|
|
nekdo holt musi sve organizatorske schopnosti exhibovat zajistenim uzavirky D1. rekl bych, ze triatloniste dali svou ucasti jasne najevo, co si o podobnych akcich mysli. (mimojine ocenili moznost dychat cerstvy smog uprostred mesta)
|
|
|
Roote, vy tomu vubec nerozumite, to je zpusob, jak nasrat verejnost proti cyklistum, aby je donutila jezdit autem a timpadem aby zacali zpusobne platit spotrebni dan z benzinu vymenou za to, ze budou ve meste v praci o pet minut pozdeji, nez kdyby jeli na kole ...
|
|
|
Kdyby lidi za každých okolností dělali jen věci "co jsou přínosem společnosti", snad bych radši nechtěl žít.
|
|
Také jsem včera měl v plánu cestovat po trase Jíloviště, Zbraslav, Břežany, D1. Bohužel jsem se o konání této příšernsti dozvěděl až v koloně na strakonické, takže jsem byl nucen, v opravdové časové tísni. Použít ruční brzdy a otočit se mezi svodidly (Šimonovského by jen při té představě trefilo ) a na Brno putovat přes Slapy a Neveklov. Paráda
|
|
|
Stejná sobotní zkušenost.
Pořadatel závodu má před jménem Mgr - v tomto případě to nepochybně znamená magor.
|
|
|
No právě. Pokud mi někdo někam napíše před jméno to Mgr., tak ho ztluču. V kanclu sice tvrděj, že vzhledem k práci je nezbytné zákazníkům mávat před čeníškama diplomama, ale jsem stará škola a pro mě je magistra ta paní v lékárně, pokud tedy nekonverzujeme latinsky....
|
|
Mám pocit, že celé léto již v Praze probíhá nějaký závod. Již teď mám tik z toho, že zítra zase budu muset vyřešit logistický oříšek vyplývající z faktu bydliště na levém a pracoviště na pravém břehu. Jelikož mám nějaké firemní pojíždky, musím se vzdát sice těsného, ale rychlého metra a budu nucen se pohodlně a s muzikou posunovat krokem k Jiráskovu mostu ráno tam a odpoledne zpět.
|
|
|
Vidíte vidíte, máte pracovat v místě bydliště. :-) Mně už se dojíždění stačilo za posledních pár let znechutit takovým způsobem, že už bych nepřijal žádné místo dál než půl hodiny ostré chůze od svého bytu. :-)
|
|
zavod byl uzasny, bohuzel jsem si ho v 7:40 nemohl vychutnat v plne sile, protoze po trati jezdilo pouze pet cyklistu a dvacet policajtu... zato kolegove, jedouci hodinu za mnou stravili prijemnou hodinku cesty kolem vymyslenim velmi zajimavych nadavek a jinych zpusobu fandeni.
svetovosti zavodu take prispiva skutecnost, ze o jeho konani informovala zrejme prevazne zahranicini media, protoze ani v ceskych denicich a dopravnich zpravodajstvich nebylo o teto akci zminky, minimalne do sobotniho dopoledne.
pro vylepseni pristiho rocniku doporucuji trasu cukrak-strahovsky tunel-otocka na kulataku a zpet pres barandovsky most a jizni spojku na brno. jiste to umozni vice divakum sledovat tuto skvelou zabavu....
jinak proto cyklistum nic nemam :)
|
|
Večer u piva jsme se zasmáli všem, co si v době internetu ani nezjistěj uzavírky :-) Za blbost se platí
|
|
|
ty si před každým odjezdem z háčku sjíždíš uzávěrky?
to zas musím dát k lepšímu, až budu sedět na pivu já....
|
|
|
Jo kouknu kde to stojí, abych se někde nezasek v koloně, dvakrát kliknu myší a podle toho pak jedu. Autem jezdim abych se někam dostal rychle, ne abych dvě hoďky popojížděl po Strakonický.
|
|
|
To toho asi Kubo moc autem nenajezdíš, viď. Já ráno sednu do auta, jedu do práce, celý den jezdím po všech črtech a zařizuju spoustu věcí a večer zaparkuju. Pak se teprve zase dostanu k internetu. Mám tedy podle tebe s sebou tahat noutbůk s rychlým připojením, abych se před každou cestou mohl podívat? Nejsi ty jeden z těch, co před jízdou z Holešovic na Pankrác (Praha) zapínají navigaci?? :-)
|
|
|
No každej den do práce, školy, rodičům...... inet mám na PDA, nebo v mobilu (EDGE je rychlej, za minutu vím kudy nejet). Když ráno vyrážim, tak mrknu na dopravu (mám tedy zjištěný i uzavírky), pak pokaždý pokud jedu někudy, kde je možnost že to bude stát. Opravdu nemám čas stát někde v koloně a prohlížet si okolí, já se musím dostat někam včas, výmluvy typu bylo to zacpaný nikoho nezajímaj. P.S. Holešovice - Pankrác si trefil přesně, to jezdim docela často :-) Navigaci v Praze nezapínám, jsem pražák žádná náplava.
|
|
|
Vím, jak to myslíš, ale povídej takové pohádky svojí babičce. Používám PDA v různých kombinacích s telefonem i bez už asi 10 let a to poměrně intenzivně a opravdu bych chtěl vidět, jak na něm rzchle najdeš všechny ty informace, o kterých jsi mluvil . Podle mých zkušeností: zapnout inet, počkat, až se připojí, načíst stránku, vyhledat informace, zpravidla rozbitý layout, protože nemají přizpůsobení pro PDA - podle mě se pod 5 minut nedostaneš. A to sorry, ale za 5 minut ti projedu z Pankráce do Holešovic (ve všední den v poledne). Je lepší si pamatovat, kde to v kolik hodin stojí. Pokud chceš aktuálnější, poslouchel Český rozhlas
|
|
|
Jo PDA mám měsíc, ještě se s tim učim, připojuji se s tim na Wifi ve škole, s tim layoutem máš taky pravdu. Jak se používá s telefonem to vůbec netušim, ale teď už mám telefon s kterym se připojim na net přez zmiňované Edge, a tam jsem si s minutou jistej. Taky píšu, že se koukám jen když vím, že musím přez kritický místa. A radio si kvuli dopravní situaci do auta pořizovat nebudu.
|
|
|
zelená je teorie, šedý je strom života.....
jestli víte o nějakém českém informačním kanálu, kde se ON-LINE zobrazí dopravní omezení a zácpy a funguje bezproblémově TMC, tak sem s ním.
Víte o něm? Já ne. A neví o něm ani státní správa, když chce budovat on-line řízení dopravy.
P.S. předpokldám, že dopravní informace rádia Kiss to nejsou
|
|
|
co to plácáš ty kubo jeden ? proč by si měl člověk vyznávající zdravý životní styl vyhledávat uzavírky, když jeho místo je v řadách diváků glasitě fandících pelotonu závodníků.
více takových zelených akcí !!!
a hlavně bych touto cestou chtěl poděkovat panu primátorovi a zejména organizátorům, že nedospustili, aby se po závodě konaly antidopingové zkoušky. žádné skandály s feťáky na kolech naše malebná země nepotřebuje,
TEDY DĚKUJI !!!
|
|
|
|
zykloarbeit macht blei frei :o))
to jsem zvědav, kolik nenávistných komentářů od zakyslých ubožáků, co jen doma tloustnou u tv a nikdy se neprojeli na kole zde uvidíme.
všech těch chudáků je mi dopředu lýto :o))
|
|
|
mně je jich lýto i dozadu...:-)
|
|
|
mluvíš mi z "duše" - to se nám ta zyklotématika krásně rozvíjí !!
kdo nenajede na kole 50km denně za jakýhokoli počasí, je u mě osobně nýmand a bambula !!
|
|
|
hele, todlencto já najedu kolikrád přez den aj v autě...
a musím sebekrytycky přiznat, že když míjím soukolistu bez jakýhokolif osvjetlení (to zdůrazňuji, opravdu kolista ráno v šeru na slinici, nekecám) a v tmavomodrejch montérkách, tak si kolikrát i bliknu směrofkama, aby ho ti za mnou neměli na svědomí, vono to fakt nestojí za to se pak kvůli blbovi tahat po cajtech a jiných úřadech státní správy a státní moci...
|
|
|
jen na okraj,těma směroFkama bys měl podle nové vyhlášky blikat vždycky,když objíždíš motocyklistu,cyklistu a jiné yklisty.I když přitom třeba nevybočíš přes čáru do protivky.Tolik k všeobecné znalosti dopravních předpisů.
|
|
|
Pokud auto predjizdelo motocyklistu, tak musi blinkat, ale to platilo i driv, ne? Jeste vetsi pitomost je, kdyz motorka predjizdi kolo a musi hazet smerovku. Pritom vubec nevyboci ze sve trasy, o prejeti cary nemuze byt ani rec.
|
|
|
Už se to tu dlouze řešilo, je to naprostá hovadina. Normální člověk bliká, když chce vyjet ze svého pruhu. A na idiotskou vyhlášku samozřejmě kašle.
|
|
|
Ano, už se to tu dlouze řešilo. Ať je vyhláška jakákoliv a 411tka se mi sebevíc nelíbí, bliknout před míjením cyklisty, když za mnou jedou další auta, je prostě slušnost vůči cyklistovi, kterou já příště (doufám) ocením od ostatních, až na kole pojedu já. Když za mnou nikdo nejede, neblikám, a pokud za mnoui jede, blikal jsem i před vyhláškou. To nemá nic společného s revoltou proti "podle mě blbých" předpisů a zákonů. To je prostě zdravý rozum a pokud někdo apriori brojí proti všemu, co vyplodí stát (protože je to momentálně kůůl a na webu se najde dost těch, co to ocení), aniž by tím obtížil své šedé buňky, tak je pakáž, která na silnici nepatří.
Když vpředu jede kamion, tak jeho bliknutí (například) upozorní řidiče auta za ním - nevidícího před něj - na překážku - cyklistu nebo chodce, a nebo třeba prostě na to, že kryt kanálu právě spočívá na váze sběrných surovin a na silnici zůstalo jen jeho astrální tělo.
A pokud se někdo orientuje při "blikání" jen tím, jestli přitom musí nebo nemusí změnit směr jízdy, tak je sebestředný idiot.
Uvědomte si například, že u nás cyklistická stezka = turistická stezka, na které se nezabije kamzík. Ježdění cyklistů po silnicích je tu prostě nezbytné a je nutné to brát jako fakt. Prostě většinou není kudy jinudy. Tím ovšem neomlouvám pelotony sportovníků, kteří v pátek po obědě začínají terorizovat okresky.
Zkuste si zajet do NL a projet se po tamních cyklostezkách. A pak se pobavme o bezpečnosti provozu. Myslím, že ta debata bude vypadat úplně jinak.
A pro adrenalisty na obou stranách barikády - projeďte si (ať už autem nebo na kole) třeba po Cambridge. A pak sem napište:-)
|
|
|
Ach jo. Blikat v této situaci je totální neslušnost vůči ostatním, neboť jim dáváte nesprávný signál o tom, co hodláte dělat.
Smutné je, že takových oslíků, již nechápou, k čemu směrovky jsou -- a k čemu nejsou -- je čím dále tím více, čímž se v praxi směrovky stávají jaksi zbytečné: stejně musím počkat, až ten, kdo přede mnou/proti mně/ze strany jede manévr provede nebo neprovede, neboť korelace mezi blikáním a jeho odbočením stává se čím dále tím volnější :(((((((
|
|
|
on je rozdíl mezi "bliknout" a "blikat", já s rozeznáváním toho, jestli protijedoucí auto chce odbočit, nebo jen míjí překážku, nemám (a mohu říct, že to nečiní problém ani většině ostatních řidičů, což lze zjistit snadno, doporučoval bych třeba občas sledovat provoz kolem sebe).
Ale jinak opravdu pozoruji, že na silnicích je osílků stále dost a dost, zvlášť pikantní jsou pak ti, co pravidla silničního provozu považují za zdrojový kód programu, podle kterého se na silnicích pohybují, beze stopy po uvažování nebo logickém myšlení. Škoda, že vymírají tak pomalu, a že s sebou často berou i ty, co k tomu přijdou jak slepí k houslím.
Ale to už je život.
|
|
|
Ehmm cože ? Ty vážně pokaždý, skutečně pokaždý, než sedneš do auta sjízdíš net na případné uzavírky ?????
|
|
|
Uzavírky se hlásí měsíce dopředu, pokud jezdíš po Praze, tak víš kde a kdy jsou. Koukám když z nějakýho důvodu musím třeba ject místy, kde je obvykle bývá kolona - psal jsem to o příspěvek výše, tak si zjistím jestli tam opravdu je, podle toho upravím trasu, abych byl v místě určení včas. Jinak obvyklé trasy jezdím místy, kudy vím že projedu nejrychleji, bez čekání. To pak samozřejmě nekoukám na net, jak to jede tam kudy nepojedu.
|
|
|
koukám, že někteří kubové nemají na práci nic jinýho, než brouzdat po internetu. No nic proti, když máš takhle v pohodě práci tak jo, no ale jsou situace, že lidi musej v práci i pracovat ;-)
|
|
|
Jsem v práci včas, nestojim totiž v kolonách, tak vše stíhám za těch 8 hodin. Navíc kouknout se na www.tsk-praha.cz, mi zabere asi minutu, což zaměstnavatel po skončení pracovní doby toleruje. No a jinou práci než `v pohodě` bych dělat nechtěl, žiju přeci jen jednou, tak nebudu dělat to, co mě nebaví a neni to `v pohodě`, i když i já musím v práci pracovat.
|
|
|
ó Kubo ta naivita.......
na webech tsk ani údi ani praha-mesto se všechny uzávěry nedávají, například ty krátkodobé, jednodenní.
A dopravní problémy vyplývající z nehod už vůbec ne.
Jezdíš vůbec?
|
|
|
Jak jsem psal výše, každý den. Jezdim jen po Praze. V koloně jsem stál naposled tak v lednu. Jestli vy stojíte, je mi to jedno, je mi to líto, ale váš problém, jezděte jinudy. Jen přes řeku musíte po mostě, jinám se dá téměř vždy ject několika způsoby. Jestli někdo dobrovolně vjede na Jížní spojku, nebo magistrálu, dobře mu tak, ať stojí. Jestli si někdo vyjede v pátek odpoledne na chatu a pak stojí v koloně na Strakonický a moc se diví, že tam je závod, tak dobře mu tak. Vlastně je to i dobře, kdyby všichni věděli, kdy ject, aby nestáli, ucpali by se i místa kudy jezdím já.
|
|
|
To sloveso v infinitivu zní: "jet". C tam není. Fakt ne.
|
|
|
|
Hele kecálku, tak leda prstem po mapě. Tak přestaň žvanit. A jen tak pro zajímavost, včera jsem jezdil kousek za Prahou a v koloně jsem stál třikrát.
|
|
|
hele, ty rozumbrado.
zajímalo by mě, jak se dostaneš bez kolon třeba v 8 ráno z proseka na florenc, nebo v pátek dejme tomu v 5 odpoledne z holešovic na brno.
ledaže bys měl vznášedlo...
|
|
|
Zenklovou do Libně a pak Karlínem, Holešovice, Karlín, Žižkov, Strašnice, Hostivař, Petrovice, Průhonice (na opatově něco stavěj, takže se dá naject až v těch Čestlicích )
|
|
|
Ha ha ha. Tak to je fakt jen tím prstem na mapě. Zvláště úsek Strašnice-Hostivař-Petrovice můžu potvrdit. Tam opravdu ráno v 8 není ani auto :-).
|
|
|
Hele, já se vám snažil poradit, nemusim tu nic obhajovat, klidně si jezděte (parkujte, popojíždějte) jak chcete. Že mi nevěříte, to je taky vaše věc. Třeba, až budete v Praze bydlet dýl, tak na některý trasy taky příjdete. Ale znám spousty Pražáků, co se tu nevyznaj, i když tu žijí celý život (bejvaj to holky) a taky se občas divím, kudy jsou schopni ject. Vem si k ruce tedy tu mapu, chvíli na ní koukej, pak příjdeš na to, jak úsek Strašnice-Hostivař-Petrovice project i v 8 ráno bez kolon.
|
|
|
tak to proto se radnice snaží Hostivař trochu zneprostupnit, protože tudy jezdí lidi do Brna.......-:))
|
|
|
no strašnice - hostivař - petrovice v 8 ráno asi bez kolon pojedeš, je to totiž opačným směrem, než jakým se v té době ty kolony tvoří. co třeba v pět hodin odpoledne v pátek?
|
|
|
tak to se mi potvrdilo to, co jsem si myslel.
na to ráno z proseka na florenc jsi raději neodpověděl vůbec, taky jsi nemohl, protože žádná možnost jak se vyhnout koloně tam není - buď budeš stát na několika místech v libni, nebo na mostě barikádníků a v argentinský. no a ten tvůj geniální objezd D1, ten jsem zkusil jenom jednou, zejména obec zvaná pitkovice je skutečně lahůdka, nehledě na těch x míst, kde budeš stát (sice možná na každým jen chvilku) ale nasčítá se to po cestě. suma sumárum, mám vyzkoušeno, že je rychlejší si to odstát na magistrále.
na druhou stranu uznávám, že určité zkratky a objezdy jsou, ale pomůžou jen na některých místech, nastane-li celkový kolaps jako v pondělí mezi 7 - 10 a v pátek mezi 15 - 19, nepomůže stejně nic.
|
|
Fascinuje mne nulova mira tolerance zdejsich ubermenschu. Jakmile jim nekde sahne na auticka je zle.
Takze poporade:
1) Ano je to zavod, kde jede ceska spicka a jsou to lide, kteri patri ke spicce i celosvetovem meritku. Zkuste google a jmeno Vavrousek. Tezko to ale bude v popularite souperit s ceskymi narodnimi hity typu hokeje.
2) ocenuji ze byl pro zavod vytvoren uzavreny. Tenhle sport delam (na mnohem nizsi urovni) a vim ze diky prasacke povaze mnohych ceskych ridicu je jizda za provozu o zivot. Ostatne tento blog je semenistem techto nazoru.
3) Asi je blbost delat to na strakonicke. Existuje, zajiste spousta jinych mist v okoli prahy, kde nasledky jsou mensi.
Muj nazor je, ze kolaps na silnicich neni zpusoben zavodem. Je zpusoben chorobnym naduzivanim automobilu. Tim nastava stav, kdy sebemensi komplikace znamena katastrofu. Duvody tohoto stavu uz tu byly probirany. Kazdopadne si zvykejte, ze cesta autem proste neni to nejrychlejsi a stani v kolone k tomuto dopravnimu prostredku patri.
Zkuste jet do strakonic vlakem a po praze nakole ci MHD. A nebo si pripusttne, ze auto neni o rychlosti, ale ciste o egu. A to lze zjiste demonstrovat i pri poskakovani v zacpe.
|
|
|
hehe, tak v bodě 3) jsme se shodli, že ta cyklistická akce byla <|>ovina, ale budeme přesto tepat do míry netolerance "autíčkářů".
A kolaps byl způsoben nadužíváním automobilů (když přece ta 4proudovka byla původně myšlená pro cyklisty, žánop) - běž se bodnout, jseš prototyp těch, kvůli kterým tu místní osazenstvo nemůže přijít na jméno kohokoliv, kdo sedí na sicu a šlape do pedálů.
a že "auto není o rychlosti ale čistě o egu" - no to snad už ani nebudu komentovat, komiku...
|
|
|
Radit nekomu aby jel do Strakonic vlakem , ...
|
|
|
Podle Vašeho návodu jsem zkusil Google. Po zadání Vavroušek jsem dostal cca 163 000 odkazů, na první stránce se mi objevilo několik ing, MUDr., firma na pokládání podlah apod. Po kratší úvaze jsem usoudil, že budu muset odkaz zpřesnit. Použil jsem "Vavroušek" a "triathlon" a hle, celých 40! odkazů ze světově proslulých sites jako např. vyskovsky.denik.cz, jicinsky.denik.cz nebo www.hornimarsov.cz. Tak kvůli takovému chlapíkovi to bylo ! To by jeden blil...
|
|
|
Hele, to bude tím, že ten blb, který údajně dělá triatlon a který se vyblil několik řádků nad tebou neví, že ten jeho vzor se jmenuje VABROUŠEK. Jsou dva bráchové, triatlonista a veslař. No, aspoň nám názorně ukázal, jak moc je do triatlonu zažraný.:-)
|
|
|
Mam jenom otazku ze zvedavosti. Nevadi zavodnikum ten desny smrad z aut? Od te doby, co jezdim na kole vlastne jenom ve meste jsem snizil naroky na rychlost, abych se moc nezadychal, protoze neni nic lepsiho, nez kdyz me do kocpe predjede stara Karosa nasledovana zigulikem.
|
|
|
Teda pardon, ale na pul dne zpola zavrena jedna z hlavnich vypadovek snad neni "sebemensi komplikace".
|
|
|
Pane, tohle přece nemůžete myslet vážně.... :-o
|
|
|
No, nevim, neznam ho zas tak dobre, ale takovy Filip Ospaly je celkem rozumny clovek, triatlon dela slusne (olympiada) a takova ignoranci, jakou projevujete vy by se mu asi nelibila.
Tohle je cele jen debilita organizace.
Pokud si myslite, ze uzavreni jedne z hlavnich dopravnich tepen republiky je drobna komplikace, za kterou si muzeme sami, protoze nechodime z Brna do Prahy pesky, tak byste se mel nechat lecit.
|
|
|
1) No a?
2) Mistrovství světa v cvrnkání kuliček se taky nedá na silnici hrát. Ztratil jsem takhle dvě skleněnky a málem prohrál se špičkou v celosvětovém měřítku Kolouškem. Tomu pak naštěstí offroad ujel ruku v lokti, díky čemuž jsem to vyhrál, ale řeknu ti, byly to nervy.
3) No to si piš.
Aha, tys na to kápnul. Když tedy zamknu hajzl zevnitř a všichni se kvůli tomu poserou, nebude to má vina. Příliš častá potřeba srát bude tou příčinou!
Nevím, o čem je auto. Není to literární útvar ani jiná forma sdělení. Tedy nerozumím, jak může být auto "o něčem".
|
|
|
Ten příměr je hezkej. :-)
|
|
|
Tak Nikolaji, ty jsi teda klasik cyklochuj!
ad 1) Je naprosto irelevantní, kdo se závodu zúčastnil. A není to Vavroušek, ale Vabroušek (mrkni na záštity). Ale zvláštní je, že v žádných sportovních zprávách v TV o tom nepadlo slůvko.
ad 2) Pro každý cyklistický (i jakýkoli jiný) závod na veřejné silnici by měla být uzavřena doprava! Silnice totiž nejsou závodní dráhy a prostý řidič zkrátka nemůže předvídat přítomnost závodníků.
ad 3) No vyďyš.
Podotýkám, že na kole jezdím dost, ale autem taky. A tak tady neslintám jak revolucionář.
|
|
|
V celostátní zpravodajství o tomto závodu zmínka být nemohla, protože to po sportovní stránce byla bezvýznamná akce, žádný český pohár, žádne mistrovství proste jeden závod z mnoha stovek, akorát, že byl tentográt velice obtížný, byl to pouťák. Jsem fanda triatlonu, ale toto bylo zbytečné, závod se měl konat někde stranou a to koupání ve 13 st. C teplé Vltavě stejně většinu závodníků odradilo
|
|
|
Chtěl bych tě milý Nikolaji vidět, jak z Pardubic do Příbrami cestuješ MHD v sestavě dva dospělí, dvě děti + vybavení na stylové trapperské táboření (předem dojednaná akce v rámci výstavy Nože v Příbrami).
A když už zmiňuješ vlak do Strakonic, tak ten ještě pořádně nejel, byla tam na hlavní trati výluka a po vedlejších to i s přestupama a zpožděníma nemáš šanci za den stihnout.
|
|
|
Kdybys byl opravdu stylový trappéro, tak tam jedeš na koni ne? :o)
|
|
|
milej Nikolaji, jako celoživotní Präžák Ti vyjmenuju 10 kopců v okolí Prahy, kde by se dal závod uspořádat taky. Aniž by se tím přerušila na celý den jedna z nejdůležitějších silnic v republice.
Pokud tohle uznáš, pak zbytek Tvého příspěvku je zcela mimo.
P.S. Tvuj nazor je, ze kolaps na silnicich neni zpusoben zavodem, ale chorobnym naduzivanim automobilu. Muj názor je, ze silnice jsou pro auta, cyklisticke stezky pro kola, pěšiny pro chodce a koleje pro vlaky. Tak to bylo kdysi vymyšleno a pokud by to nikdo nemixoval, tak by to fungovalo.
Jenže je taková doba, kdy auto ( těch ostatních, moje ne, proboha) nepřítelem přírody jest......
|
|
|
Hlavne doufam ze vsichni zavodnici dorazili na zavod bud po vlastni ose, pripadne vlakem ci busem...
|
|
|
Dobrá, pokud si myslíte, že nadužívám auto - přivítám pomoc při nošení tří čtyřicetikilových kufrů s nářadím plus notebook. Rád si tyto věci nechám nosit do MHD či vlaku, od nich pak k zákazníkům. Pracuji po celé ČR. Jo, a semtam ještě s sebou vozím náhradní díly, tak přidejte deset až šedesát kilogramů...
|
|
|
|
|
A tie mimo okruhu - rely, závody do vrchu a podobne?
|
|
|
při čem se benzín pálí,od boha přicházívá a tedy dobré jest.
|
|
|
Ty se většinou nejezdí na hlavních výpadovkách
|
|
|
Poslední automobilový závod, který se zřejmě pořádal na nějaké větší "výpadovce", býval začátkem osmdesátých let minulého století ZKZO jako součást Rallye Škoda. Jezdilo se na sjezdech a vjezdech křížení R10 a silnice č. 16. Ale to už je přes dvacet let....
|
|
... se jmenuje závod Zbraslav - Jíloviště a jezdí se první sobotu v září, pokud se nemýlím, již od roku 1908. To jen na okraj.
Ale souhlasím s autorem článku, že uzavřít strakonickou kvůli cyklistickému závodu je ubohost. Koneckonců, když ji omezí v květnu kvůli maratónu, dá se po ní pojíždět celkem v klidu.
A zvláštní je, že ti veteránisti se necpou na dálnici, nesnaží se ji uzurpovat, ale jezdí po "staré" ze Zbraslavského náměstí ulicí Elišky Přemyslovny přes Baně na Jíloviště, kde IMHO omezují provoz o dost míň.
|
|
Nedávnio se jel závod tuším "1000 mil československých" Praha - Bratislava a zpět a žádné silnice se kvůli tomu neuzavíraly. Souhlasil bych s uzávěrkou Strakonické, pokud by pan starosta Prahy 5 jeli na tom kole taky.
|
|
|
to je irelevantní. veteráni jak známo nejezdí na benzín natural a jsou tudíž významnými znečišťovateli ovzduší - doufám, že brzy vyjde nějaká směrnice z bruselu či alespoň místní prováděcí vyhláška, která majitelům veteránů nařídí povinně tyto zastaralé vozy odevzdat výměnou za poukaz na evropskou směrnicí schválené kolo, na jehož výrobu byly použity biomateriály podléhající dotaci evropských fondů.
jen tak si zachováme naši planetu zelenou bez toho odporného automobilového smogu, ze kterého mají lidi jen rakovinu a aids. ani se raději neptám, kolik kyslíku ty veteráni za oněch 1000mil spálily - myslím, že by nás to číslo omráčilo !!!
|
|
|
No, staci aby nam naridili 25% lihu do benzinu (nastesti jsou na to Ceskoslovenska auta stavena) a znovu obnovili povinnost psat do deniku jizd odkud kam a kudy jedu.
|
|
|
podobně štvavý a nenávistný komentář jsem očekával. proč si neliješ líh do hrdla, kam patří ? když nebudeš všude jezdit autem, ale kolmo, nebudeš smrdět a planeta nám zůstane zelená. ale je nutné tebe a tobě podobné ještě dlouho přesvědčovat, aby si uvědomili, jak hluboce se mýlí a abys i ty a tobě podobní vstoupil do řad ekologických aktivistů a zastavil tuhle sebevražednou misi.
lidi - prodejte svá auta, choďte pěšky nebo když už jinak nemůžete, jezděte na ekologicky vyrobeném kole, kurva.
|
|
|
Ja to pil, lih je sice fajn, ale nez vykrkam ten benzin, tak to trva moc dlouho. navic jednou jsem si dal stamprli, kaficko, rude pravo a cigarko... no, po popotahnu ze startky, rihnu si a noviny v prdeli, popel z nich v kafi.
Je pravda, ze jsem pak byl zelenej.
|
|
|
vidíš, první krůčky máš již za sebou. příště se přivaž řetězem k bráně do temelína a uvaž, jak by bylo krásné, kdyby na sebe buli lidé hodní a nebyli líní všude chodit pěšky. obchody by mohly být zásobované elektromobily a jak by se všem krásně dýchalo.
greenpiss = world's future
|
|
|
Ja mam temelim daleko, su z Brna, ale mame tam teplarnu, ta ma stejnej komin, tak se pujdu prikurtovat k ni. Aspon mi tam v zime bude teplo.
|
|
|
Pche...teplárna na plyn je dost houby ymídž. Dej dvacku za dráhu a dojeď těch 50km k Dukně a tam se přivaž za krk k závoře na vjezdu. Buď to nezvednoua budeš úspěšný...nebo budeš viset a bude zeleným mučedlníkem 8o)
|
|
|
Jen si dovolím upřesnit, planeta jest ve své podstatě spíše modrá neb většinu plochy pokrývá oceán..(ne ten s Peťkou mukek pyčo)
|
|
|
No jo, veteráni nejezdí na Natural, na to jsem zapomněl. Ale cyklisti taky ne, jsou teda také význační znečišťovatelé ovzduší? Myslím že ano, aspoň teda ti, co jezdí pro zábavu. Snědí zbytečně víc jídla, vyrobí víc exkrementů a plynů a podobně. Navrhoval bych povolit ekocyklistiku jen za nejbytně nutnými pracovními účely. Jinak je to plýtvání energie. Jako kdybych jezdil na vodních lyžích v kašně na Malé straně.
|
|
|
Jak kdo... treba i natural a tetraethyl hliniku, ci jake sracky (drive olova). po renovaci se to tam nemusi pridavat, ja osobne tam nepridavam. Zalezi na aute a na tom, v jakem stavu je.
|
|
..máte to tam v Praze ale zábavu :-)
|
|
Myslím, že starosta Prahy 5 se už ke stížnostem oficiálně vyjádřil. Vyjádření uzavřel názorem, že všechen ten křik se strhl jenom proto, že pražští řidiči "si ještě na konání podobných akcí nezvykli". Rozumíme? Podle starosty si za to můžeme sami, kdybychom byli zvyklí ( kde jsou zvyklí? na vyspělém Západě? ), bylo by vše OK. Uzávěrky hlavních tepen jsou úplněnomální.
Příště budu volit nějakýho nepokrokový blbce, který se mně nebudou snažit zvykat na něco, na co si zvykat nechci a moje daně použije třeba na vybudování parkovišť, ne na podporu podobných kokotin.
|
|
To, že někdo jezdí na kole a někdo v automobilu, je vlastně irelevantní. Kdy a kde se závod koná je výhradně věcí pořadatele - taky jsem se v pátek divil, proč se v Thomadorfu konají policejní přeshraniční soumanévry a ejhle, v pátek v jednu hodinu tam startoval cyklistický závod. Z hlediska omezení dopravy a možnosti start shlédnout čas naprosto ideální.
Podobně jsem například přijel před časem do Třebíče a hodinu trčel v uzávěře, než s kolem přehnala rallye veteránů.
Kvůli "závodu" Zbraslav - Jíloviště dokonce odmontovali gumové příčné prahy a patrně srovnali i kopec, žil jsem v domnění, že je to od počátku jízda do vrchu ;-)
Jako kluk jsem chodil na okruh Havířov - Šenov, to komunisti klidně zavřeli čtyřproudovou silnici v obou směrech, ale zato v sobotu a v neděli.
Takže co na závěr? Pořadatel si usmyslí uspořádat akci, zajistí si uzavírku, sežene sponzory a šašky a akci provede. Jestli se v uzavřeném prostoru dokola honí motocyklisté, automobilisté, cyklisté, mládež kreslí křídami na asfalt nebo Mladý s Náhlovským předvádějí krušnohorské vedení trakaře, je irelevantní. Důležitý je jen zůstatek.
|
|
Moc pěkný počtení při pondělku, hned se mi líp civí do monitoru. Jen doufám, že se Slušnák cestou nenakazil a nezasel infekci na jihu. Thomaboy by na tohle jistě s chutí skočil!
|
|
Berte to jako takový lehký trenink jak to tady bude vypadat s Olimpyjádou ;o)
|
|
Tak se koukám, že si triatlonisté užili kromě kouře z výfuků taky řadu nadávek což obohatilo jejich slovník a možná ti zahraniční vnímali jako český způsob povzbuzování jelikož významu slov nerozuměli.
A pokud Praha vyhraje pořadatelství olympijských her, bude se jistě na co těšit a nebude nouze o podobné situace.
|
|
|
|
no, kolega tam jel taky a fandil.
Nebyl sám, troubilo jich víc.
Ale protože pan Konečný není v Kanadě, nepochopil.....
|
|
Nenechte se vysmat, pokud bude olympiada, tak nas (minimalne v Cajzlu) vsechny evakuujou, protoze cesky poradatelsky a/nebo organizacni vlohy muzou bejt skutecne vrazedny... Nejaky kolony, kolaps MHD a tisicihlavy delegace kapsaru z cely republiky budou jenom kapka v mori... ;)
|
|
Pánové komentátoři, serete pěkně, ale na špatnej hrob :). Jestli někdo zaslouží nafackovat, tak jsou to ti idioti, co to povolili, tedy úředníci magistrátu a spol. - autor to v článku taky napsal. Dejme tomu, že od pořadatele je to taky hovězí nápad, vymyslet závod na jedný z nejfrekvcentovanějších výpadovek z Prahy. Ale nadávat závodníkum je ubohý, ti za to nemůžou.
|
|
|
Hm. A jak to teda bylo? Pár radních dalo hlavy dohromady, a řeklo si "uděláme triatlon na výpadovce"? Nebo si to vyškemral nějakej kolomamrd pro sebe a pár (15) kamarádů? Mně osobně (ač si o pobliticích myslím svoje) připadá pravděpodobnější ta druhá varianta...
|
|
|
Jak to bylo nevim, vy nejspíš taky ne. Pochybuju, že jelo jen 15 závodníků. Že to je hovězí nápad, o tom žádná, že za schvalování jsou odpovědní úředníci, na tom se asi taky shodnem. Pořád mi z toho není jasný, jak za to mohou závodníci, tak nevim o čem tu diskutujem?
|
|
|
podle výsledkové listiny jich jelo asi 38, jeden profík a zbytek hobbíci
|
|
|
Ja mam pocit ze to vymyslel nejakej mamrd, ten si ziskal povoleni od znamyho urednika na magistratu a sezval zavodniky. Rozhodne si nemyslim, ze by si tohle prosadil nekdo z tech, co tam na tech kolech jezdili.
|
|
|
Jeste jednou: Zodpovednost nese ten, kdo to povolil.
|
|
|
To nepopírám. Ale proplesknout by zasloužil i ten, kdo to vymyslel...
|
|
|
Já si můžu vymyslet, co chci, třeba závod po magistrále na koloběžkách. A aby to neznělo jako bezúčelná chujovina - soukromá firma si může vymyslet třeba nějakou promoakci na náměstí, občanské sdružení si může vymyslet třeba nějakou demonstraci. Zda se ta akce skutečně budet konat, o tom rozhoduje jedině a pouze vlastník dané plochy. Pokud mi ouřad ten koloběžkový závod (demonstraci, promoakci...) povolí, leží veškerá zodpovědnost za způsobené problémy na něm. Já jako pořadatel nejsem povinen myslet za někoho jiného, zda mu závod (promoakce, demonstrace) bude vadit nebo zda bude nadšen. Mám nějaký svůj zájem (prezentaci názorů, reklamu, srandu s kamarády...), podal jsem žádost a čekám na rozhodnutí. Bude-li kladné (a splním-li zadané podmínky), pak případné nevraživé poznámky ostatních nejsou můj problém.
Takže když proplesknout, tak opravdu jedině úředníky na magistrátu. Případně ty, kteří je řídí.
|
|
|
Ježkovy voči. Nemám slov.
Takže pokud si vymyslím libovolnou zhovadilost, tak mne podle Vás to, že mi ji nějaký magistrátní blbeček opatřil kulatým razítkem, zbavuje odpovědnosti? To račte myslet docela vážně, nebo je to nějaká recese, již jsem ne zcela pochopil?!?
|
|
|
Odpovědnosti za co? Za zabrání toho prostranství? Samozřejmě !!! Vlastník komunikace rozhoduje, co se na ní bude dít a je to jen na jeho uvážení a zodpovědnosti. Šmytec.
Ne zcela jste pochopil ...to je pravda.
|
|
|
Za zabrání prostranství určitě ano. Ale odpovědnosti za bordel, hluk, případně násilnosti se nikdo razítkem od magistrátu nezprostí.
|
|
|
O tom vsak tahle pisen nezpiva.
|
|
|
Akorát mi přišlo, že máte každý jiné noty, nic ve zlém.
|
|
|
závodníci způsobili "bordel, hluk, případně násilnosti " ?!
|
|
|
Zhovadilostí je kupříkladu zabrat půlku Strakonické (z důvodů víceméně libovolných, nejde-li o život nebo tak něco).
Za to je zodpovědný především ten idiot, který to vymyslel, a teprve v druhé řadě ten druhý blb, který mu to oštemploval.
|
|
|
suhlasim s OC.
za sucasneho stavu sa da predpokladat, ze uradnici schvalia lecjaku hovadinu. takze v prvom rade je zodpovedny ten, co im tu hovadinu predlozi na schvalenie. o spoluvine uradnikov samozrejme nepochybujem.
|
|
Naprosto souhlasim s autorem clanku. Vymyslet dva zavody na stejnem miste, tj. veterani, kteri uzavreli Zbraslav smerem na Bane, a cyklisty, kteri uzavrou vypadovku, to je opravdu napad hodny mistra.
Sice jsem dostal echo, ze Strakonicka je zavrena, stejne tak se toto nejspis dozvedelo nekolik tisic dalsich a chtejic predejit nervovemu zhrouceni na Strakonicky, snazili se ji objet pres Modrany.
Chyba... Branik - Zbraslav - 1h 35 minut. Na to, ze je to neco malo pres pet kilaku slusny cas.
Takze DIKY za podobny akce, lidi to urcite oceni.
|
|
Kde ses vlastne, Slusnaku, takovou dobu ukryval?
|
|
|
I nikde, ale mám poněkud méně času a inspirace. Jinak DF web celkem pravidelně čtu, avšak nepřispívám.
|
|
Tak je prusvih. Autor prijel pozde za babickou, knedliky byly studene, babovka okorala, babiccina kamaradka Oulikova, ktera prinesla ukazat stenata, uz davno odesla a volny flek pred barakem zabral ten blbec Novotny. Zivot se holt s nikym nemazli!
|
|
Kdyby si autor vzal dodávku, mohli jet k babičce na knedlíky všichni závodníci :-)))
|
|
|
Dnesni Pravo pise, ze zavodniku bylo 200!
Takze to by autor musel vyrazit s 4-5 autobusy a babicka aby knedliky kuchtila den napred v trismennem provozu
;-)))
|
|
|
v sobotu 38 podle výsledkové listiny a to jich několik vzdalo již ve Vltavě,
|
|
Opravdu 200? Co startovní listina?
|
|
|
http://www.czechbigman.estranky.cz/clanky/aktuality/zverejneni-startovnich-listin
Jenže dál jsem se nedostal.... :-(
Prostě jsem to nenašel. A ani další věci, které by mě zajímaly.
Třeba výsledky.
Mně to vůbec přijde nějaký komický, třeba i tohle: http://www.czechbigman.estranky.cz/stranka/ceny
A vůbec celý ten oficiální amatérský web.... žádná pořádná prezentace předem.... Vypadá to jako jeden velkej bordel.
Bůh ví, jestli to mělo aspoň těch šestnáct účastníků.
|
|
|
No, v cili je deset (ano 10) mamrdu.....
http://www.czechbigman.estranky.cz/clanky/aktuality/czech-bigman---vysledkova-listina
|
|
|
Tak bud se Pravo spletlo, nebo to spocetli i s organizatory ;-)
|
|
taky jsem si to vychutnal, když jsem pospíchal na mnohem zajímavější a tradičnější závod veteránů Zbraslav-Jíloviště. Všechny osoby interesované v organizaci Czech Big Man by zasloužily nakopat do koulí.
|
|
Proboha, proč si pořád tolik lidí plete slova potěšitelný a potěšující. Mám už na to trošku alergii, takže jsem to prostě musel napsat. Zvláštní, že nikdo si nesplete třeba obnovitelný a obnovující.
Potěšitelná zpráva prostě neexistuje.
|
|
těsně sledován úřady městských částí ( Praha 2 3 7) leto s v Praze provádí, bych doporučoval ta shnilá rajčata, zkažená vajíčka a igelitové pytlíky naplněné olejem rozdělit na dvě části.
Tu první by bylo vhodné zaslat příslušným starostům a hned.
Tu druhou si pak schovat na volby a zabalit do toho volební lístek ODS.
P.S. Smutné je, že bychom si nepomohli. Při představě, že se pak vlády města ujme rebrandovaná ČSSD nebo zelení aktivisté - no fuj......
|
|
|
Mne fascinuje, ze se CSSD zamysli rebrandovat zrovna podle navrhu toho blba Dimuna, jehoz stupidni kampan s plakatky "It's legal..." v nejhnusnejsich rvavych barvach po cele Praze, tenkrat ovsem jeste pro US, mam v zive pameti. Kristapana, coz si Paroubek neuvedomil jak blbe jsou to napady a kam nase Umyte Svine dostaly (po zasluze)? Jojo, koho chteji bohove znicit, toho zbavi rozumu...
|
|
|
To jo, ale pamatujes si to? Pamatujes. Vo to go. Spatna reklama je taky reklama, navic v politice si u nas fakt vybirat nejde. Ja osobne jsem volil pri poslednich volbach sam sebe a jeste nerad :-(
|
|
|
Pamatuju si to, ale tak, ze bych stranu s podobnym pristupem nikdy nevolila. Pamatuju si je jako odstrasujici priklad. Takze jako predvolebni strategie je to celkem na pytel, ne?
|
|
|
Patrne nejsme cilova skupina pro lakani volicu CSSD.
|
|
|
O stranu v tomto pripade nejde - US se prece profilovala jako liberalni. Jde o ta modni temata.
Jinak je komicke, jak ty kvaziliberalni stranicky porad vznikaji a zanikaji, spojuji se a rozvadeji a jejich clenstvo nebyva vetsi nez vybor a recykluje se z jedne formace do druhe.
|
|
|
US se nejdrive profilovala jako strana frajeru, co utikaji pred zodpovednosti (vetsinou pruser zavinili sami), cimz se velmi priblizili volicum. pak se profilovali jako Totalni magori. Moc liberalismu v tom nevidim.
|
|
|
Špatná reklama se ti sice zapíše do paměti, ale s tím, že takovej krám by sis nikdy nekoupil nebo takovou stranu bys nikdy nevolil.
|
|
|
náhodou, ta reklama US byla fajnová.
kdo kdy jindy viděl, aby si ve veřejnoprávní televizi někdo zapaloval prdy, případně ono proslulé video "monkey boy" se stevem balmerem...
navíc mě se ten pavel němec na tý skejťácký exhibici tak líbil, bylo vidět, že kdyby to do voleb stihnul, i dredy by si nechal narůst, moloděc!
|
|
Když už to tady někdo psal, že do cíle dojelo jen 10 "mamrdů" a dával odkaz na stránky, je zajímavé, že si nevšiml omluvy, uveřejněné hned pod tím (že by další zapálený "krutikol"?).
http://www.czechbigman.estranky.cz/clanky/aktuality/omluva
Sice pozdě, ale přeci jen to nebývá v kraji zvykem :)
|
|
|
Jestli ono to nebylo náhodou tím, že omluva tam visí teprve od včerejška. Ale to by si musel Ondoň všimnout i data a dát si dohromady jedna a jedna.
"Omluva" ve stylu "Nechceme si udělat bebino o psa, kočku, matku s kočárem nebo důcjhodce, proto vám zase jindy zavřeme půlku dálnice." je spíš výsměchem. Vysvětlování takového kalibru vyvolává zákonitě reakci v tom smyslu, že psa, kočku apod. musí riskovat denně statisíce řidičů i cyklistů a jdou do toho. Pokud se pičusům zdá toto riziko moc velké, nechť si svou trasu 180km odjedou někde na cyklistickém oválu. Tam budou v bezpečí.
V kraji bejvá zvykem svalit kdejakou prasečinu na bezpečnost. Neomalenost, pohodlí a sobectví je převlíkáno za předposranost nebo dokonce chváleno jako opatrnost. 3x fuj dalšímu podobnému zdůvodnění.
Kdo se bojí, nesmí do lesa.
|
|
|
Máte pravdu, Ondoň na data nekoukal (bral první odkaz shora jako nejnovější),ale Honza ZZR zřejmě také ne. Výsledková listina i Omluva mají datum stejné, předpokládám tedy, že se objevily najednou. Oceňoval jsem spíš to, že se aspoň pokusili o omluvu, což mnoho pičusů v Kocourkově nedělá. Pořád si myslim, že silnici zavřel magistrát a ne závodníci, ale tady se asi neshodnem.
|
|
|
Bylo tam oboji (vysledky i omluva). Ovsem na omluvu jim v tomto pripade seru - pokud kvuli zabave 10 lidi ma 10 tisic (nebo vice lidi) zasadni problemy, tak si ani jiny pristup nezaslouzi. Chtel jsem jim toto jasne napsat do komentare k omluve, nicmene jejich system jaxi nema moznost zpetne vazby. Asi vedi proc.
|
|
|
jen tak mimochodem
silnice zavirá magistrát nebo obvodní úřad na základě žádosti POŘADATELE.
|
|
|
Článek na D-F je z 9.9. což jaksi znemožňuje uznat za platnou variantu, že výsledková listina je z 11.9. stejně jako omluvenka a tedy tam byla v době vydání článku, neřku-li v době jeho napsání. Myslím, že ve chvíli, kdy to slušňák psal tam byla jen startovní listina, která byla 11. doplněna o výsledky...a omluvenku, protože pořadatelům dal za tuhle prasečinu asi někdo řádně pod ocas.
Jistě - silnici zavřel magoostrát, ale na něčí žádost, že? Nebylo to teda tak, že "zavřem dálnici a pak seženem někoho, kdo na ní něco uspořádá", ale opačně - pořadatel přišel s prosíkem a obálkou.
|
|
|
Hele pičusku já ti přeji at tvé dítě skončí na drogách nebo u pedofila. Také zábava.Vysvětlovat ti to nebudu to bys nepochopil.Mamrd
|
|
|
Si se moc přetrénoval a šlapáním se ti odkrvil mozek, ne, osle?
Na zavření půlky dálnice z důvodu "psi, kočky, důchodci - bojim, bojim" není moc co vysvětlovat, protože je to rozumuprostá pičovina, která může napadnout jen gumy, které neznají nic než šlapat, pyčo do bezvědomí...pak si zobnout bobuli a šlapat dál.
Pokud se takový "holky" bojej na silnici, budou muset na okruh...nebo to budou muset přestat dělat. Když ne, budou u slušných lidí za zasraná hovada a budou po nich zase plivat přes svodidla. Hodil bych i flašku, psí hovno nebo pytlík se chcankama, ale bohužel jsem nebyl v místě.
No a přát mě něco o dětech...asi nevíš s kým mluvíš, že? 8o)Pokud nějaký moje dítě bude mít něco s drogama, tak bude nanejveš dýlovat ty, který já navařím. Bude je dýlovat těm tvejm...a pak se spolu zasmějem, jaký jsou to zoufalí hadráci.
|
|
|
Chápu, že reakce na mamrda musí být mamrdská, ale není to zbytečné?
1) Již několikrát zde jiní prohlásili a já se k nim přidávám, že uzávěru zařizuje pořadatel, pyčo, sportovci je jedno, kde šlape, je to jeho zaměstnání, jinak by v pátek v poledne ještě hakloval v Líšni.
2) Ve všech svých předchozích příspěvcích poukazuješ na to, jak tě sere, že se ty "holky" na silnici nejen nebojej vjet, ale ani dělat tam psí kusy. Měl bys tedy ze všechny slušné lidi poděkovat magistrátu, že podlehne pořadateli a zřídí jim alespoň na malou chvíli okruh, kde, oddělena od slušných lidí ocelovými svodidly, mohou tato zasraná hovada bezuzdně řádit, tedy šlapat až do úplného bezvědomí, zobnout si bobui a šlapat dál, zatímco slušní lidé jsou před jejich řáděním v bezpečí.
3) To s tím hozením láhve je dobrý nápad, někdy to zkusím. Možná bude stačit ji jen včas odložit na zem a uskočit, v najetém oblouku se moc čarovat nedá, ne?
|
|
|
Jakákoliv reakce zde je zbytečná, stejně jako každá smrt je jistá.
ad 1) Sportovci je jedno, kde šlape? Byli to jen Češi a Slováci. Každý z nich musel za poslední měsíc slyšet v rádiu nebo TV hlášení o dopravě s tím, že je zmiňována i Strakonická (obvykle mezi 4 a 5). V propozicích závodu jistě bylo, že se právě po Strakonické pojede. Bylo jen na nich, jestli se přihlásí. Já chápu, že by museli svést bitvu mezi "chtít se zúčastnit" a "být slušný"...a že vybrali to z čeho ONI něco budou mít. Co si vybrali je jasné, protože za slušnost se zpravidla medaile či potlesk nedává. Pořadatel tedy nechal uzavřít silnici PRO NĚ - přihlášené a ne, že silnice byla už uzavřená a tak toho někdo využil a přihlásil se k závodu. Ale to nechme - od sportovců v odvětvích souvisejících s cyklistikou nelze očekávat ani zodpovědnost jich k sobě samým (viz doping u celých repre týmů, nevybavená kola na "civilní" treninky na silnici - paka z Favoritu Brno apod.).
ad 2) Poukazuju na to, že cyklisti jsou i přes své psí kusy dále zvýhodňováni a společnost od nich za to ničeho nežádá. Naopak - uzavře jim polovinu jediné výpadovky z milionového města v daném směru. Pro třeba takové závody dragsterů by jistě tolik pochopení radnice neměla a pod žadatelem by se tak ani neohřála erární židle.
ad 3) Zkus to, když myslíš, že je to takovej plezír. Ale raději házej, protože jen těžko od oka postavíš flašku tak, aby byla v ideální stopě a nadělala větší škodu než že se rozbije o kapotáž nebo obrněné koleno jezdce. Taky si stoupni dovnitř zatáčky, abys nebyl zasažen padajícím strojem/jezdcem. Navíc by se mohl jezdec flašce vyhnout, protože na silnici nelze zpravidla motorku poklopit na doraz, takže je rezerva jak v utažení zatáčky, tak i v uvolnění stopy i když to s sebou nese nějaké to vynesení.
|
|
|
1) Ano.
Navíc předpokládám, že účastník záodů přemýšlí jinak. Když přijedou hoši na Horáckou rallye nebo na Barumku, zacpou příslušné město karavany a návěsy, trénují, jezdí erzety na uzavřených úsecích a jsou daleci pomyšlení na to, co tomu říkají místní občané, řidiči atd. Když se jezdí motokros na Dyjických mostech, bývá uzavřena silnice a využita jako prakoviště pro diváky (možné ne pokaždé) a závodníkům je to jedno.
Když se běží pražský maraton, je zavřeného půl města a co?
Možná jsi jen trochu přecitlivělý na cyklisty, ale to by mělo být léčitelné, aleff by ti jistě dokázal něco doporučit ;-)
Jinak, právě ve Favoritu jsem v nerozvážném mládí pár kilometrů (přes 60k) najezdil a myslím si, že naše kola byla vybavená dostatečně, neznám nikoho, kdo by havaroval kvůli selhání brzd, pneumatik, řízení atd. Ostatně, dvě ještě doma mám a beru je pravidelně venčit. Navíc jsou současné předpisy k cyklistům značně benevolentní, většina dříve povinného vybavení již povinnou není.
2) V odstavci výše jsem poukázal na případy uzavírek i pro jiné než cyklistické akce. Závody motodragsterů a pod. jsem na uzavřené silnici již viděl, někde u Hradce Králové.
3) Jako plezír jsi sem házení flaškou, hovnem, pytlíkem chcanek zavedl ty, ne?
|
|
|
1) Když se pořádá Horácká rallye nebo Barumka, pak je to příležitost pro místní na tom něco trhnout. Přijedou desítky závodníků a tisíce diváků, kteří potřebujou něco sníst a někde spát. To je podnik jako prase i pro 400 000 město natož pro město jako Zlín a přilehlé obce. Je to teda něco za něco.
To rozhodně nemůžeš srovnávat s tím, že se deset mameluků projíždí po dálnici, zatímco tisíce lidí nejenom pálej benzín, ale taky ztrácejí čas, kterej se jaksi koupit nedá. Proč? Protože pár pumpičkářů si dalo špíl na dálnici ze kterýho nebude mít nikdo nic, protože všichni diváci se vejdou do dvou autobusů. Tahle akce by měla pro okolí větší přínos, kdyby se tam někdo rozhodl slavi narozeniny ve velkým stylu, protože by večer byl aspoň ohňostroj.
1.1) Ygorku, považuješ za normální, že za pelotonem +/- 10ti dorostenců jede trenér, kterej na ně neřve "bacha, je tady stopka - stůjte", ale huláká na ně megafonem "bacha na hlavní!šlapte, ale čumte!" A pičusové jedou na hlavní kam neviděj, ale jedou na kraji asi tak, že dvě auta jedoucí po hlavní se tam nevyhnou a dávají milostpánům přednost. Blbec v Opelu Corsa 1,5D pak na stopku jebe úplně stejně. Už dvakrát jsem musel brzdit i očima, když se v té nepřehledné křižovatce ti mladí pitomci předjížděli. Jsem v podmínce, tak si mnemůžu dovolit zase nějakou spoluvinu poté, co mi někdo nedá přednost, víš? Tak brzdím. Taky je někdy vidět, jak jim trenér svítí na cestu a jede proto vpředu. Svěřenci nemaj ani jednu bliknu "bo závodňýcy pyčo..." a tak dojíždíš Corsu...a ejhle - mezi tebou a Corsou je 10 stealth-kykloidů, co jedou 2-3 vedle sebe. Vidíš jen míhat se svoje světla v jejich špajchnách. Tedy vybavení není o brzdách, ale o tom, co je předepsáno zákonem. Nevím o tom, že by organizovaní cyklisti měli nějakou výjimku jak na osvětlení, odrazky, tak na to, že jejich doprovodné vozidlo může brzdit provoz bezdůvodně úpomalou jízdou. K tomu mi něco pověz! A když nejsou pro kyklisty povinná světla, když nejedou v noci, proč je musím mít já na motorce? Mám taky závodní kapoty bez světel, blinkrů a zrcátek. Taky chci policajtovi říct: "Di do prdele, fízle - je to závodní stroj a ten světla nepotřebuje!"
Mám pocit, že spíš hájíš "stavovskou čest" než princip "každému stejným metrem"...a myslím, že to není dobře.
2) Dragstery se rozhodně na silnici nejezdí. Ty jsou vždy na letišti. To, cos tam viděl byly možná nějaký sprinty pro kluky, co přijeli "po ose" a chtěj si to rozdat jak "vo zlaté hřebík". Tedy spíš sranda na sobotní dopoledne.
3) Ano, byl jsem to já a víš na jakého blba jsem reagoval, že jo? Nechme toho, OK?
|
|
|
1) Otázka uzavírky, zisku atd. je věcí pořadatelů, zdá se že to přece jen chápeš. Počet mameluků je irelevantní, někdy stačí, když možná přijde i kouzelník.
Pokud někdo nesvítí v autě nebo na kole, kolečkových lyžích, bruslích, je to jedno. Pokud běží v noci po silnici a nemá alespoň pasivní prvky, je to jedno.
Světlo je povinné pro všechny cyklisty, i závodníci je vozí, normální jsou dvě - tři blikačky vzadu (třetí bývá na batohu). Pro delší cesty se dělají přední výkonné halogeny s akumulátory zvíci bidonu, taky se dávají do košíku na rám. A normální lidi je vozí, kokoti ne. Pokud jedu v noci autem do pravé zatáčky a proti mně někdo s dálkovými, vždycky se orosím, podvědomě čekám to zachrastění kovu vlevo vpředu a žuchnutí na kapotu 8-0, určité procento kokotů je prostě statisticky nevyhnutelné, na dopravním prostředku ani oboru činnosti nezáleží.
Ve dne cyklisté, chodci (ani v noci), pohůnci (ani v noci), jezdci na zvířatech (ani v noci), bruslaři (ani v noci), skejťáci (ani v noci), lyžaři (ani v noci), běžci (ani v noci) ani rikšové (řidiči ručních vozíků s celkovou šířkou větší než 600mm) (ani v noci) svítit nemusí, ať závodí nebo ne. Ale proč kvůli tomu nechat závist cloumat svým majestátem?
Ano, hájím stavovskou čest, stejně jako ty spíš než princip "každému stejným metrem", tak to chodí a některé celé diskuze jsou na tom založeny, otázkou je, že si to třeba ve svatém nadšení ani neuvědomuješ...a myslím, že to není dobře.
2) Někteří po ose, někteří měli vozíky za auty, několik dokonce furgony. Nebylo to nakonec v Holicích? Bylo to nakonec v Holicích. Ale řeč byla právě o uzavírce silnice a zde, tedy spíš tam, byla silnice uzavřena právě pro tu srandu na sobotní odpoledne. A při závodu do vrchu v Náměšti taky a při Ecce Homo taky.
3) Na některé věci jsem prostě alergický, každý má svou slabou stránku. Nebo jizvu po kamínku.
|
|
|
Zisk hospod, hotelů, kempů atd. nemá s pořadatelem co dělat. Počet diváků je poplatný tomu, jaké kvality mameluci jsou. Do Brna se přijelo podívat na +/-80 motocyklistů 200 000lidí. Vydělali hoteliéři, hospodští, kurvy/policajti a kdo ví ksdo ještě po celým městě a v přilehlém okolí. Automotodrom Brno a.s. na tomto sekundárním náporu na služby neměl žádný podíl - lidé přijeli sami od sebe a přijeli by kamkoliv - třeba na mýtinu v lese. kolik přijelo lidí koukat na těch deset zmrdíků, co se bojí koček a psů a proto potřebují (zatím aspoň jen na závody) uzavřenou dálnici?
Vím, že světlo/odrazky jsou povinné pro všechny cyklisty. pak mi vysvětli, proč se závodní cyklisté s železnou pravidelností této povinnosti vyhýbají? Je to nějaká výsada být za bezohledného idiota a snášet proto přiměřené reakce okolí?
V porovnání s bruslaři, honáky a jezdci na bantech je přece jen cyklistů o hromadu víc a tito jsou navíc ještě nejpohyblivější. Proto by pro ně bez výjimky mělo být uplatněno stejně ostré měřítko jako na všechny ostatní (kolové) účastníky silničního provozu. Na koně navíc světlo nepřiděláš, na kolo ano.
|
|
|
Zisk hospod, hotelů, kempů atd. nemá s pořadatelem co dělat. Počet diváků je poplatný tomu, jaké kvality mameluci jsou. Do Brna se přijelo podívat na +/-80 motocyklistů 200 000lidí. Vydělali hoteliéři, hospodští, kurvy/policajti a kdo ví ksdo ještě po celým městě a v přilehlém okolí. Automotodrom Brno a.s. na tomto sekundárním náporu na služby neměl žádný podíl - lidé přijeli sami od sebe a přijeli by kamkoliv - třeba na mýtinu v lese. kolik přijelo lidí koukat na těch deset zmrdíků, co se bojí koček a psů a proto potřebují (zatím aspoň jen na závody) uzavřenou dálnici?
Vím, že světlo/odrazky jsou povinné pro všechny cyklisty. pak mi vysvětli, proč se závodní cyklisté s železnou pravidelností této povinnosti vyhýbají? Je to nějaká výsada být za bezohledného idiota a snášet proto přiměřené reakce okolí?
V porovnání s bruslaři, honáky a jezdci na bantech je přece jen cyklistů o hromadu víc a tito jsou navíc ještě nejpohyblivější. Proto by pro ně bez výjimky mělo být uplatněno stejně ostré měřítko jako na všechny ostatní (kolové) účastníky silničního provozu. Na koně navíc světlo nepřiděláš, na kolo ano.
|
|
|
1) Zisk atd.? Co to sakra meleš?
Ještě jednou a naposled: Uzavírka jest věcí pořadatelovou, druh akce jest irelevantní, počet diváků jest irelevantní. Je možné být naštvaný na odpovědného úředníka, stěžovat si, interpelovat, zvolit opozici, soudit se. Prohlašovat, že jsou účastníci akce mamrdi, "holky bojim bojim" a podobně je hloupé, nic víc. Domněnka, že uzavírkou jakékoliv ulice je možno zamezit vstup zvířatům, je v podmínkách cyklistiky spolehlivě vyvrácena, viz v televizi promítaný sestřih kolizí jezdců se psy při TdF nebo proslulý Klasův úraz při "Varšavě".
2) Nesvítící cyklista je stejný kokot jako nesvítící motokyklista, automobilista, závodní nezávodní, to jsem přece nikdy nezpochybnil. Proč někdo kokot je a druhý není jest nevysvětlitelným rozmarem přírody, asi jako když mě při šméknutí štatlem jeden holub posere a druhý nikoliv.
3) Za tmy svítím, za světla ne, předpokládám - li, že se budu vracet za šera nebo za tmy, vezmu si světlo do kapsy nebo batohu (proto jsou světlomety pro kola vybaveny ližinami, bajonety nebo rychloupínáky). Pokud to motokyklista udělat nemůže a závidí, je to jeho problém, pokud má z toho mindrák, měl by se léčit.
4) Ostrost měřítka má až doposud jako hlavní kritérium motorový pohon.
4.1) Ruční vozíky, koloběžky, kolečkové lyže, kolečkové brusle mají rovněž kola a jejich uživatelé jsou někdy pohyblivější než cyklisté, ano míním inlajnysty, jejichž "jízdní pruh" je širší než cyklistův. Není to normováno, je to vlastní zkušenost.
4.2) Na koně světlo přiděláš, neb kůň jest opatřen takzvaným postrojem, jezdecký kůň navíc i sedlem.
O.T. V předpisech pro chodce jdoucí v útvaru (typicky četa bigošů) je zakotvena povinnost levého předního krajníka být označen neoslňujícím bílým světlem, levého zadního pak být označen světlem červeným, za dne pak budiž světla tato nahrazena viditelně nesenými praporky v týchž barvách. Pokud je tato povinnost porušena, je arci možno zvolat, že pěšáci jsou mamrdi, bezohlední idioti a měli by tudíž mít žárovičky nastřeleny doprostřed čela při narukování. Ale slušný člověk tak zajisté neučiní ;-), slušný člověk není blbec.
Závěr: Dokážu pochopit, že některá kuří oka bolí ještě dlouho po našlápnutí. Ale je to možné říct rovnou a nepatlat se v zástupných problémech.
|
|
|
Ygorku,Ygorku
Pomni,že již v bibli bylo psáno:Každá činnost a každá aktivita,při které není páleno dostatečné množství benzinu,od ďábla přichází.
|
|
|
ad1) Zisk okolí z podružných věcí doprovázejících podobné akce je hlavním parametrem pro míru nasrání okolí. Takže pokud zastaví dálnici na celou sobotu a já se zdržím, tak mě to bude srát daleko méně, když budu vědět, že mám na zahradě dva německé stan/karavany a za víkend tak mám 1500,- Kč které mě stály pár otevření vjezdových vrat a pár metrů polhlého trávníku. Tolik k tomu, jaký je rozdíl mezi akcí navštívenou diváctvem a diváctvem ignorovanou. Druhý případ byl právě zmiňovaný triatlon, který ignorovaly i ty nejvlezlejší TV stanice.
ad2) Netvrdím, že nesvítící řidič auta/motorky není kokot!!!! Je a nemám problém to uznat. Tvrdím jen, že v noci nesvítící auto/motorku potkám jen velice, velice zřídka, kdežto nesvítící cyklisty vídám po tmě nebo za šera denně. Přesto taky vím, že pokud cyklista nebude svítit a nebude probíhat akce Kykloid, tak si ho fízl ani nevšimne a neztrestá ho třeba tím, že mu uřízne ventilek a neudělá z něj tak chodce, který svítit nemusí.
Myslím, že docela dobře dokážu oddělit osobní zájem od toho, co cítím, že je správné. Proto neukazuju jak malej "nesvítím, protože voni taky nemusej svítit i když...atd." jednoduše proto, že já svítit MUSÍM a tím je to daný. Když jedu na kole po silnici nebo obzvlášť hustým lesem, mám blikny puštěný i ve dne - síla zvyku.
Nestěžuju si na to, že já svítit musím, ale na to, že někdo nesvítí i když svítit musí. Nezačnu jezdit bez světel jen proto, že cyklisti jezděj zhasnutí. Ale že mi to může vadit zejména proto, že cyklistovo zranění bude vyšetřováno velice specifickým stylem: provede se kontrola, jestli jsem něco, byť malicherného nezanedbal, změří se rychlost, výhledové poměry, posoudí se stav vozovky...a pak se řekne:
"50:50, protože jste jel víc než jste jet mohl za snížené viditelbnosti. Máte světla a měl jste tak cyklistu vidět a dostatečně s předstihem na něj reagovat. Max. dovolená rychlost není max. rychlostí přikázanou. Mohl jste tedy jet pomaleji." Pic kozu do vazu...
...a to vše jen proto, že do černejch elasťáků a modrého trika byl oděn "závodník", který se bál, aby mu o 50g blikny neztěžklo kolo a on tak nezemřel v půli cesty vyčerpáním.
|
|
|
ad ad 1) Tady je právě ten rozdíl. Ubytování neposkytuji, na zahradu cizí lidi nepouštím, hromadných akcí se neúčastním, pod pražský magistrát nespadám, je mi to jedno, jedno, jedno, i když mám do Prahy blíž, než Brňák. Mám asi nižší citlivost k nepodstatným událostem.
ad ad 2) Mně se to zdá fifty/fifty, tady je znát, že jezdíš po Brně, kde je výskyt cyklistů nadprůměrný, jiný zde zmiňoval Nymburk, Kolín, pak také existuje Hradec Králové, Pardubice, Přerov. Jinde je výskyt cyklistů podprůměrný - jsou dny, kdy nepotkám cyklistu vůbec, ale netroufl bych si to nikdy zobecňovat.
Pokud někdo nesvítí, i když by podle zákona měl, je to normální dopravní přestupek, který s uzavírkou silnice pro jakýkoliv účel nemá co dělat. Ventilky se řezat nesmí nesvítícím cyklistům, motokyklistům ani automobilistům. Pokud vím, ventilky neuřízla hlídka ani řidiči, kterému naměřila přes tři promile alkoholu v krvi.
Policie nekoná, to je známá věc, podle mých zkušeností se to týká nejen cyklistů, ale řidičů vůbec. A s tím hledáním malicherností je to pravda. Při stanovení viny je přitěžující i ten fakt, že má člověk na autě pneumatiky o pohý palec širší než schválené.
Pokud jsi absolvoval srážku s kokotem, měl jsi smůlu. Je to tak čerstvé, že to je na překážku střízlivé rozvaze? Na druhou stranu buď rád, že to nebyl traktorista - přísunář.
Takže jsme jádro pudla nakonec vykutali a můžeme se v klidu rozejít do svých domovů.
|
|
|
Já Ti zase přeji ať Tvoje dítě plave 3,8 km ve 13 st. teplé Vltavě, a denně tzrénuje následující 5 km plavání 150 km kolo a večer 20 km běh, bude mít zničené zdraví také :)
|
|
Kdo todle vymyslel, musel mit v hlave piliny. Pominu-li bezohlednost vuci motoristum, tak i vuci sportovcum je to pekna lumparna. Jet na kole 180 km naplno vedle tisicu aut stojicich v kolone a dychat jejich emise je dost krute. Jinak dle vysledkove listiny to nebyl nijak zvlast masovy zavod. Rekl bych ze by se pri trose dobre vule zavodnici vesli na druhy breh Vltavy na cyklostezku z Branika do Modran. Nova, asfaltova docela siroka.
|
|
jsem triatlet, nejsem z Prahy ani okolí, nemám s tím závodem nic společného, ale po přečtení celé diskuse jsem si udělal obrázek. Pořadatel musel být padlej na hlavu, když to nedomyslel. Takhle se závody nedělají, je to extrémní případ, nasraných nebylo jen těch tisíce autařů, ale i závodníci - ale nevěřte, že to ještě někdy bude. I ten pořadatel, i ti letošní účastníci už tu chybu neudělají, že by do toho šli znova.
|
|
něco podobného tušim 1. června 2007, když byl kus stejné výpadovky zavřený, aby tam projelo tatrmanské procesí koní a potahů "Karel IV. veze klenoty na Karlštejn". Tam byl zaštiťující primátor Bém dokonce na jednom tom vozíku převlečený neznámo za co.
Obě akce jsou stejná blbost, která zajímá jenom pár přímých účastníků. Možná ale, že právě to vytvoření dopravní překážky je jejich hlavní přednost - lidi v autech mají čas přemejšlet, proč radši nesedí doma a kam vlastně jedou. Viděl bych v tom od Béma systém a je to první věc, která mi na něm je (zatím) sympatická.
|
|
Jezděte taky na kole a nevozte si prdele v autech... A bude po kolonach...
|
|
|
Když dovolíš, oslí kyklisto, budu radši jezdit na motorce.
Jednak je rychlá a silná, čímž mi zlepšuje sebevedomí...
Druhak dělá randál, takže si mě každej všimne...
...a třeťak má spotřebu jako moje auto, takže se všemi předešlými bonusy souvisí i ten poslední - kazí vzduch prašivejm cyklistům, kteří jen tak - bezplatně vydýchávají ze vzduchu kyslík tolik potřebný pro naše spalovací motory...a smrděj potem na 100honů.
Jak začne chcát a bejt zima, sednu si zase do auta a bude mi o to tepleji, kolik potkám zkřehlejch kykloidů cestou. když bude ještě k zimě pršet, bude to značka ideál. Pak bych od nich rád slyšel volání o sednutí na kolo a nevožení si prdele v autě, protože se vsadím, že 100% cyklistů v takovém počasí by bez přemejšlení klidně sedlo do auta kolona/nekolona. Ale na tebe čeká tak maximálně socka se svou mastnou tyčí, co? Patří ti to...kiš, kiš...
|
|
Nechci soudit závod ani všechno kolem něj... Autorovi gratuluju, pěkně polechtal D-F pod koulema, článek má všechno, co má standardní práce na zdejším webu mít.
|
|
LOL. Krásně napsaný článek. Díky autore :-)
|
|
http://www.triatlet.cz/stranka.php4?parent_id=1&clanek_id=1487&PHPSESSID=46aa95892889610d2beffa322b15bc6e
|
|
Neplatili ste vstupné a i tak ste mneli hezkou podívanou.
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Bezstarostná jízda
|