|
Nevěřím, že kreativec nikdy nezažil maličkou prekéričku, jak říkají mnozí vtipní z povolání
|
|
...nebo si to jen tak predstavuje?
Aneb: ted tu o Smolickovi.
|
|
|
Nevím, jestli ví nebo si představuje, ale přál bych mu mít větší firmu, vyrobit dobrý produkt a chtít ho prodávat - jsem zvědav, za kým by zašel :-) Doufám, že ne za prolhaným kreativcem, který vymývá mozky bezbraným občanům.
|
|
|
|
To byla ironie, samozřejmě, že půjde za kreativcem :)
|
|
|
Jo, taky mi to pak docvaklo, ale tady holt clovek uz obcas nevi:-/
|
|
|
Samozřejmě; na to, abys debilovi prodal píčovinu, potřebuješ ještě většího debila :o)
|
|
|
Přesně, no, řek bysem, že Kejmil a Fred vstoupí do klasické literatury ... fakt jsem se mohl utřískat ... :-)
Asi se zaměřím spíš na design elektroniky oběhových čerpadel, tam snad prsty Kejmila a Freda nezasáhnou :-)
|
|
Obavam se, ze skutecni kreativci musi byt jeste debilnejsi, nez moderatori ... nikoliv na podobne urovni poskozeni, jako v clanku, ale jinak pekne napsane - chtelo se mi zvracet uz od druheho odstavce :-)
|
|
taky si obcas rikam, ze nektere vytvory kreativcu by mely byt klasifikovany jako trestny cin ;o)) diky za tenhle clanek po cektek-balastu
|
|
|
Kreativci tvori to, co se po nich chce.
Aneb: na dementy funguje demence, to se neda nic delat.
|
|
|
coz svym vyrokem nevyvracim ani nepopiram, nebo ano ?
|
|
|
Priznam se, ze ted nevim. Pripada mi totiz, ze z demence kolem nas autor obvinuje tzv. kreativce - ale prave reklama je totalne kolektivni dilo, kde se v konecnem dusledku promitaji nazory mnoha lidi mnoha profesi. A prvni i posledni slovo ma pochopitelne ten, kdo vse plati - tj. klient a jeho kapsa. Financni omezeni totiz kupodivu maji na vysledku podil vic nez lvi.
|
|
|
nikdo netvrdi opak, pouze jsem poukazal na praci NEKTERYCH kreativcu - zmrdu bez invence, ktera stoji za h*** a ti byli podle mne i tercem clanku... v zadnem pripade negeneralizuju ani neodsuzuju tu praci jako celek
|
|
|
Jo, a ja se porad ptam - fakt rozeznas praci kreativcu od vlivu ostatnich zucastnenych?
|
|
|
Exaktně asi ne, ale jde si to myslím dost dobře domyslet. Na straně druhé třeba (alespoň donedávna) čest "kreativcům" Českého mobilu (Oskara), převyšovali ostatní o 1000%. Koneckonců bodejď by ne, když měli v týmu Jaroše (vosáka na jazyku). Teď se to ale nějak pokazilo, že by to bylo příchodem Vodafonu?
|
|
|
Nejsem si jistej, jestli textar zakaznickeho casopisu ma nejaky zasadni vliv na TV spoty od agentury.
|
|
|
Novější reklamy Oskara dělal agentura Kaspen s Tomášem Otradovcem, Jaroš se stará o ChiliCili nebo jak se to píše. Takže nikoliv kreativci Oskara, ale kreativci, a další lidi, z Kaspenu mají na svědomí reklamní kampaně operátora...
|
|
|
To je zajimavy, ja myslel, ze reklamu zaplati konecny spotrebitel a on ji vlastne plati ten klient, aha.
|
|
|
Hezké a vtipně napsané, po šesti čektecích osvěžující jako živá voda. Díky!
|
|
tsenkjů.. a jsem z toho celej bí hepy :-)
|
|
Hezky vtipně napsaný. Jen občas mě trošku mrazilo. Na studiích jsem si totiž jako jistý druh kreativce přivydělával. Ne v reklamě ale v oblasti Webdesignu. Ale některý aspekty, třeba to s tou inspirací a jakmile dostaneš nápad půlka práce za tebou jsou mi z té doby známé. K mé cti možná může mluvit, že inspiraci jsem nemoh hledat v kabrioletu na D1, nýbrž na stařičké Jawě v Brdských lesích nebo na Křivoklátsku.
|
|
Co takhle naučit se respektovat práci druhých? Vy si myslíte, že v tržní ekonomice platějí firmy reklamním agenturám ty velké peníze jen tak pro nic za nic? No asi ne, že... Asi je ta práce docela drahá a asi nejdražší jsou právě ti kreativci.
Umění prodávat ovládá velice málo lidí, možná byste se divil - a reklamní biznis není nic jiné, než koncentrované umění prodávat.
Já kreativce obdivuji. Jsou to lidé placení za to, že mají nápady a že ty nápady mají pořád a že jsou to dobré nápady. To mi jako zrovna procházka růžovým sadem nepřipadá :-)
|
|
|
Nápady - možná tak jedna z tisíce reklam má opravdu nápad, není to vykrádání minula nebo stupidita...
V reklamně jsem se kdysi chviličku pohyboval, ale z pochopitelných důvodů mě to moc nebavilo... jsem moc poctivej...Atmosféra cíleného oblbování mě neseděla...
|
|
|
To jako vsichni, kdo makaji v reklamce jsou nepoctivi? Delam tam taky. Skeneristu a lamace. Podle mne prace jako prace, kdyz se dela dobre a poctive, tak klidne retusuj nahaty baby do pornocasaku....
|
|
|
Jo. Mel jsem nabidku jit tohle delat... jeste ze jsem nesel, pak jsem se o tom bavil s kamosem detepakem, co tim prosel, je to priserna pakarna za malo penez. Mozna by me bavilo lamat Playboy nebo Hustler, ale rozhodne ne Cesky loznice a podobny sajsedreky.
|
|
|
Mam kamarada, co pro tohle v jednom tiskarskem zavode montoval podklady... Musel odejit, protoze zazival nausealni reakci uz pri pohledu na odhlaene nadro.
|
|
|
Jo, katalogy jsou nejodpornější. A jakákoli práce pro našeho nejvyššího, který je ekonom, o dobrém vkusu nemá ponětí a nejvíc se mu líbí, když je to křiklavé, sedmnáct fontů na sedm slov a tak... by jeden střílel, hlavně já, barokní minimalista.
|
|
|
Je jen jedna z tisice reklam ma napad, prece neni problem kreativcu...
|
|
|
For je v tom, ze to co vam pripada stupidni, to vetsina naroda z ty TV obrazovky zere i s navijakem. Tesit vas muze jen, ze patrite jeste mezi tech par stastlivcu, kteri maji dost prirozene inteligence na to, aby nepodlehli vsudypritomnemu masirovani mozku stupidni reklamou.
Cili pokud jste alespon prumerne inteligentni, mate proste smulu. Dobrych reklam bude vzdy jen jako safranu, protoze jsou cilove tvoreny pro nejsirsi skupiny obyvatelstva. Bohuzel jsou to ty nejblbejsi, protoze tem nemusite nic slozite dokazovat. Presne jak v ty jedny reklame, staci dobra zapletka, nejlepe vybuch nebo naha zenska a pak cileny slogan a je to.
|
|
|
A ted schvalne: Dobra reklama je ta, co se libi cloveku, ktery predem deklaruje, ze na reklamu neda, nebo ta, ktera prodava a prinasi zadavateli zisk?
|
|
|
Podle této logiky by byly nejlepší reklamy na vložky a prací prášky, které jsou už asi třicet let všechny stejné, takže k jejich vytvoření není třeba žádný kreativec, stačí jedna amatérská herečka a šimpanz, jenž zapne kameru.
|
|
|
Pro zadavatele treba jsou - malokdo ma chut vyhodit miliony jen kvuli nejake te kreativni cene pro agenturu.
|
|
|
To je mi jasné. Osobně nemám reklamu rád, ale přiznávám, že mne občas nějaký nápad pobaví. A když vtipná kampaň přinese obchodní výsledky, tak to bych označil za dobrou reklamu.
|
|
|
Jo, to ja taky. Ale to chce vhodnou konstelaci vsech zucastnenych, jak uz jsem psal. A ver, ze nejvetsi radost pak maji prave kreativci...
P. S.: Nepotkal jsme jeste nikoho z kreativy, kdo by mluvil a myslel tak, jak autor popisuje... Vetsinou jde o normalni chlapky vod rodin:-)
|
|
|
A že někoho nenapadlo výbuch a štětku zkombinovat - taková vybuchující nahá ženská, to by bylo maso.
MImochodem, onehdy jse mjela do Hradiště a v Přerově jsme uzřela reklamu, na které byla nějaká slečna v prádle ve vyzývavé póze a pod tím hláška Přeřízneme všechno a adresa obchodu s pilama nebo čím.
A dá se dělat dobrá reklama, ale to by musel nějakej myslič zauvažovat jinak, než že prášek na praní musí prodávat Máňa a Bláža. (mimochodem, kdyby někdo začal vyrábět čisticí prostředky, které čistí, perou, mydlí ap. a jsou cítít výhradně po mýdle - když naše bordelkomando polije barák jarem s citrónovou příchutí, tak mi naskakuje husí kůže a nemůžu dýcha.... - tak mi dejte vědět do mejlu) To je uvažování, že to funguje, tak ty nány akorát převlečem - a pak přijdou na řadu dvě amatérky a šimpanz....
|
|
|
reaguju sám na sebe - odporné :)
tohle je z vosynajazyku - myslím že to vystihuje to co jsem chtěl říct :
"Všimli jste si? Celý jeden žánr moderní kinematografie je postaven na detailním záběru, na němž se z výšky lije čokoláda a v ní elegantně tonou oříšky. Pozoruju tyhle čokoládové vodopády každý den už 13 let a za tu dobu se stále nemůžu rozhodnout, kde tu gravitaci zvládají lépe – jestli v Orionu nebo na všech těch alpských loukách. Ježíšmarjá, ten stereotyp je k uzoufání!
Jakoby nápad lít čokoládu z výšky nebyl už tak dost vykradený, museli ho ještě definitivně zaříznout výrobci jogurtů. Ti pravda mají své čůrky bílé a místo ořechů nechávají ponořovat jahody, ale ta duševní impotence je stejná. To si říkáte kreativci, hošani? Radši bych utekl do lesů s Danem Nekonečným než takhle nudit národ."
|
|
|
Umění prodávat funguje jen na blbce; já cíleně nakupuju :o)
"... a že jsou to dobré nápady." No tak to mi asi někdo hacknul televizi, protože kdykoli vidím reklamy, je to přehlídka demence, u které přemýšlím, kolik by mi museli zaplatit, abych se pod to jako autor podepsal.
|
|
|
Sandstorme, sem nevědel, že si taková děvka prodejná :-).
|
|
|
No já to tak trochu chápu, stejně jako chápu Tele Tele apod. Pokud dotyčný nepropadne absurdní víře v užitečnost a "vyšší poslání" toho, co dělá, a bere to tak, že si dělá srandu z blbů žijících v domnění, že dělá srandu pro ně, a ještě za to bere prachy, tak nic proti tomu.
|
|
|
OK. Jen se obávám, že to vyšší poslání v tom vidí spousta lidí.
|
|
|
Ale Sandstorme, tomuhle nemůžeš ani sám přece věřit :-)) tos mě rozesmál, fakt.
Neexistuje člověk, který by nebyl ani v nejmenším ovlivněn reklamou. Ale žij si klidně dál svůj sen o "cíleném nakupování" :-)
|
|
|
No... já sám vím, co kupuju a proč :o)
|
|
|
Jestli si opravdu myslíte, že vás reklama neovlivňuje, tak doporučuji přečíst sci-fi F. Pohla a C.M. Kornblutha "Obchodníci s vesmírem". Tato kniha kromě toho, že je plná neotřelých nápadů, elegantně vysvětluje mechanismus podvědomého působení reklamy.
|
|
|
Já za to nemůžu. Své koníčky jsem začal provozovat nezávisle na reklamě a věci k nim potřebné kupuji na základě nezávislých testů na netu, event. na základě rady zkušenějších kamarádů.
Ostatní věci (jídlo, zubní pasty atd.), kupuju buď podle zkušenosti z doby, kdy mě živili rodiče (něco se mi osvědčilo, a proto to kupuju) nebo podle toho, co si potřebuju uvařit. K novinkám docházím tak, že je u někoho náhodou ochutnám nebo mi někdo něco koupí a já zjistím, že to je dobrý...
Jsem prostě konzervativní, držím se toho, co znám, a trendy po mě stékají jak po gumáku :o)
Že bych na odhalující se zubní krčky měl používat zubní pastu Elmex, mi řekl můj zubař; jestli i tohle spadá pod reklamu...
Je ale docela dobře možné, že náhodně shlédnutá reklama na prací prášek mi vyvolá druhý den odpoledne chuť na jogurt. Ale taky je možné, že mi chutě do hlavy lifruje jeden z malých ufounků, kteří nám nalezli do hlavy :o)
|
|
|
Zrovna tato kniha - ve své době samozřejmě naprosto skvělá - je ukázkou trochu něčeho jiného. Jde o klasické rozdělení společnosti na elitu a dříče. Model, starý jako lidstvo samo. Novodobý otrokářský řád, zavedený pomocí příliš liberálního tržního hospodářství v prostředí totálního přelidnění. Působení reklamy tam bylo pro dotvoření atmosféry a běžné mechanizmy, používané dnes tam mnoho popsány nebyly. Prostě přidávali do konkrétních výrobků konkrétní návykové látky, čímž brali lidem možnost svobodné vůle.
|
|
|
Do značné míry to funguje, protože moje nejoblíbenější cukrdlata jsou pepparkakor, na které jsem eště reklamu neviděla a finská čokoláda od Fazera.
Jinak, pokud někdo zde z pánské většiny bere na vědomí reklamy na (1) vložky ap. a (2) zhebčovače pleti, krémy na celulitidu ap., tak si troufám upozornit, že ad 1 neznám jedinou ženskou, která, když menstruuje, by se válela v čistě bílých hadrech, užívala si nejradostnějších chvil života a i jinak byla hystericky šťastná. Já bych natočila reklamu o holce, která ráno vstane, nasraně narve zakrvavené prostěradlo do pračky, lupne dva ibuprofeny, střih - decentní záběr na instalaci vložky či tamponu - střih, dotyčná nasraně snídá u puštěné televize, kde vidí reklamu typu radost až na kost - střih - dotyčná kráčí reklamní agenturou a střílí jásavé blby, detailní záběry na mozek na zdi a podobně. ad 2 - krémy proti celulitýdě vesměs nefungujou, vyzkoušela jsem jich spoustu na vlastní zadnici a úspěch se projevil pouze u dvou přípravků, z nichž jeden je zahřívací masážní krém a jenom ten druhý je proti ďolíkům...
|
|
|
A opravdu si myslite, ze tohle ovlivnuje kreativni oddeleni? Zadani je v reklame svata vec.
|
|
|
:-))))))))))))))))))))))))))))) ...malem jsem pri cteni tohohle prispevku prokousnul klavesnici
|
|
|
Nejlepší reklamu na prostředek proti celulitidě prezentovali svého času Bob & Bobek: Vstávat a cvičit! ;o)
|
|
|
to jste ještě nezkoušela vložky JAUVEJS z jemného bodláčí ? na ten zvuk (copyright česká soda), kdy se to odtrhne jako suchý zip patrně nikdy nezapomenu :o)))))
|
|
|
ty jo, ani mi to nepripominej, ac chlap, behal mi mraz po zadech... ;o)
|
|
|
Ale jó, existujou dobří (v jiném příspěvku -- Český mobil), existujou špatní (Gou Ježíšku, gou -- ať zůstaneme v oboru), a hlavně z těch si lze svobodně dělat bžundu, no né? :-)
P.S. ti dobří to pochopí a vezmou ... ;-)
|
|
|
Praci druhych respektuji pokud je skutecnym prinosem pro spolecnost (lidskou, ne nejaky s.r.o.cko).
Problem s reklamnimi agenturami je ten, ze jsou neprodukcni prvek, jen ze systemu vyroby a spotreby odsavaji penize ktere mohly jit napriklad na vyvoj dokonalejsich vyrobku.
Davat penize do reklamy je kratkodoba strategie, ktera vede ke zdanlivym ziskum.
Problem nastane az se dana firma v danem oboru monopolizuje (i diky ovladnuti reklamy), pak technicky vyvoj v oboru ustane a pravdepodobne vsichni budeme kupovat zastaraly smejd a pracovat v reklame.
|
|
Krásný článek, dávám za jedna. Akorát si teď připadám, že jsem zapšklá socka... :-)
|
|
Dobrý, zmrd par excelence.
|
|
|
Vzdyt to bylo cely vymysleny:-)))
|
|
|
Aha. Ale stejně, věřím že pár takovej v česku taky žije, a pěkně z masa a kostí. :)
|
|
Nejlepší kreativec je ten prodavač Nového prostoru ze stanice "M" Palmovka, o kterém tady už jednou byla řeč. Dnes jsem kolem něj šel a ukázalo se, že opět zvolil nový slogan a celkovou strategii. Stál tam zabalen do skotské vlajky a volal: "Jak jsem se měl ve Skotsku se dozvíte, když si Nový prostor koupíte." Zřejmě se zúčastnil toho fotbalového Poháru bezdomovců v Edinburghu. To je panečku kreativec a ne nějaký předražený šmejd. Tento pán by za zlomek ceny dosáhl stejného, ne-li většího úspěchu, než kdejaký "profesionál", o tom jsem přesvědčen.
|
|
|
Ksdyby ho svazovaly limity zadani a nakladu, mozna by problem mel:-)
|
|
|
To ovšem jaksi není jeho starost.-)
|
|
|
Nacelniku, dovolite technickou poznamku?
Zjistete si, co dela v branzi kreativec.
|
|
|
Díky, ještě, že vás mám.
http://www.jobpilot.cz/stellenanzeigen/7d5/1d/1327473.htm?footer=none
|
|
|
No tak to je prave presne ten *kreativec*.
Velka, renomovana agentura ma vetsinou za kretivce cloveka, kterej prinese skicu vypalenou sirkou na uctu z hospody, a pak zasednou lopaty ke strojum a provedou technickou realizaci.
To je asi tak jako kdyz si Franta Vobsahlo koupi plotr, ukradne Corela a svou firmu nazve Frantas New Media, reklamni agentura.
|
|
|
Docela presny je to zde:
kreáč [piš creative-department] je ekaunty démonizovaná skupina intelektuálů, kteří nebyli s to uplatnit se ve svých původních profesích (např. strojař, učitel, hudebník, dramatik, herec, grafik či DJ), a proto se dali k reklamě. Zahrnuje kryjejtyvdajrektora, kopyrajtry a ártdajrekrtory, takřečené kreatyvce. Netvůrčí složkou kreáče je détépé, jež na brýfech zastupuje trefykmenečr.
www.benes.cz/spisky/slovnik.htm
V reklamkach koncentrace "povysovacu-se-nad-ostatni" presahuje unosnou koncentraci.
|
|
|
Přínos takového jedince pro společnost bude asi hodně velký...
|
|
|
Chacha, tohle je muj oblibenej slovnicek :).
Priznavam se teda, ze jsem trosku z oboru, delam artdirectora casopisu Chip (takze ne reklamka dikybohu, no a navzdory honosnemu nazvu je to ciste DTP, tady se na umeni nehraje).
|
|
|
|
Zaplatpanbuh ne, cely vydavatelstvi jede na Wintelu. Masox bych treba uz prezil, ale kdyz jsem delal s 9.1, premyslel jsem o tom, ze radsi pujdu davat na linku motory do Octavii.
|
|
|
Konecne normalni grafik/DTPak ci co, bud na to pysny. Ta obscese grafiku s MACama me vzdy dokaze dokonale vydrazdit. Delam externe pro nekolik reklamek a v jedne maji jeste Nejaky MAC OS neco (tusim ze 8 nebo 9) na iMacu s 200MHZ CPU a to je, prosim, muj nejvetsi nepritel, protoze ta vec neumi a nezvlada vubec nic a jeji ovladani je snad to nejhorsi, co jsem kdy videl. Nechapu, co na tech kramech ty lidi videj.
|
|
|
Pod tohle se podepisuju a asi jsme zalozili flamewar, ale voni sem lidi na to neprijdou :).
|
|
|
Co na nich viděj? Není to Intel a nejsou to Windows! Ale IBM & Motorola nějak nestíhají ve vývoji a mluví se o přechodu Maců na Intel. To snad ti MACortodoxové (co mi připomínají jehovisty) nepřežijou.
|
|
|
Myslis, ze by si netvrdil nieco podobne keby si pracoval na PC s CPU Pentium II a Windows 3.11?
Ja mam PowerBook s CPU G4 1.33 GHz Mac OSX a zistil som, ze citat tie hlasky od najcitanejsieho svetoveho autora (ten typek co pise v Microsofte chybove hlasenia) nie je len nutne zlo, ktore si musis vytrpiet za pocitacom. :-)
|
|
|
Mimochodem tohle je velmi oblibeny fundamentalismus, takze predpokladam podle toho smajliku, ze jsi taky clovek z tohohle oboru?
|
|
|
já nejsem artdájrektr, my jsme staromódní firma, takže jsem výtvarný redaktor...
|
|
|
>>V reklamkach koncentrace "povysovacu-se-nad-ostatni" presahuje unosnou koncentraci.<<
Nevsim sem si. Fakt ne... Spis cyniku, to bych podepsal.
|
|
|
Krom Vladi Solce vsichni :-)
|
|
|
|
Tak toho týpka potkávám každej den, včerejší hláška " kdo si koupí nový prostor, tak si může šáhnout na medaili" Ten člověk je neuvěřitelnej
|
|
Díky, skvěle jsem se pobavil!
|
|
Pěkný článek. Podle mého názoru nejde ani tak o to, jestli je autor odborník na problematiku reklamy, nebo jestli chudinky kreativci náhodou taky netrpí pod útlakem masového vkusu.
Reklama a jásavý životní styl, který reklama propaguje, zkrátka spoustu lidí sere a milí kreativci se na jeho vytváření podílejí, což autor článku trefně a vtipně popsal. Na reklamu výborně pasuje známé pravidlo, že čím zbytečnější a postradatelnější činnost, tím namyšlenější jedinec, jenž ji provozuje.
|
|
|
zaujala mě tahle reklama, schválně si to poslechněte:
http://www.mball.cz/img/galerie//MatchBall_radio_spot.mp3
Proti práci kreativců nemám nic, i článek kritizuje trošičku něco jiného.
|
|
A víte, co je na tom všem nejhorší? Že to opravdu nějak podobně probíhá a skutečně to funguje. Dost věcí, které jsou v článku popsané se skutečně odehrávají v reklamkách a ty výsledky (reklamy) OPRAVDU úspěšně prodávají produkty i když se vy sami třeba při pohledu na reklamu zasmějete nebo poblejete. Možná vám to přijde divné, k smíchu, nebo tomu prostě nevěříte, ale je to přesně tak. :-) (pracuju v marketingu)
|
|
Viděli jste někdo film Český Sen??Tam byla tvorba reklamy popsána detailně a ty lidi mi jako až tak extrémní píčusové nepřipadaly.I když je pravda že byly hustě frí.
|
|
Ja zazil horsi veci nazivo v radiu a v realnym svete. Jedna nejmenovana spanelska stanice placa zhruba 2/3 vysiklaciho casu reklamu na zkyrvytypytshoHorsFuchsprodukty. Dela to tak ze si kretenevista zavola do stanice a nazivo zacne placat jasavy kydy do eteru. Porad do kola to samy s vydlackym prizvukem jak koleno a IQ houpaciho kone Fakt hnus, obvzlast kdyz te to nekdo nuti poslouchat. Jinak zbytek "hudebniho" vysilani je takovej narez ze nevim co je horsi. Myslim ze dokonce Impuls je proti tomu skvelej!
Kdo cetl Stopare, tak vi jak na ne! Nalozit ty voly na raketu a poslat do prdele. Jinak dobra kniha od Toscaniho: Reklama je navonena zdechlina.
|
|
Dobře jsem se bavil, jenom mi chyběla jedna věc aby to bylo dokonalé - někde uprostřed měl Kamil říct "a teď si dáme písničku". Mluvené (pardon, žvaněné) slovo v rádiu nesmí trvat více než cca 2 minuty, stejně jako hudba. Jak to zpívá Marek Eben - je to dobrý ale dlouhý, nevejde se to do minuty.
|
|
kdyz se takove clanky davkuji jako safranu, tak prijemne zpestri napr. soucasne penderkove silenstvi.
|
|
No moc nádhernej článek! Konečně po tak cca měsíci něco smysluplného a duchaplného. Na DF jsem aktivní čtenář tak rok a posledních pár měsícu tu jsou články, které mi nic moc nedaj. Sám jsem byl překvapenej, jak moc je ten "amerikanizmus" v naší mluvě zakořeněnej. Mě bude za chvíli 30 a kolikrát mám co dělat, abych stíhal vnímat nové pojmy. Co si o tom myslíte lidičky, taky Vám už toho připadá moc?
Ještě mám jednu připomínku: nevím jak Vy ale všimnul jsem si že u známky za článek má DF jako autor čím dál horší známku. DF zkus si přečíst tvoje starší články - viz. Země živitelka a jiné a porovnej to s posledníma měsícema.
|
|
Ja nevim, kam to dat, ale podelit se musim: blog vohnouta, ktery v obdivu k sobe samemu presne zrcadli D-F. Z rozsahleho pozerstvi vlastniho hovna doporucuji k cetbe:
1. 29 let zivota s kuou
http://www.bloguje.cz/blogy/palcat/159581_item.php
2. Moje kariera sefredaktora (doporucuji nacist komentare!) - OBZVLAST POVDENY prispevek, zejmena kdyz predtim nactete jeho vojenskou karieru
http://www.bloguje.cz/blogy/palcat/165473_item.php
3. Chudak nezamestnany, kteremu se enchce do prace a presto dostava penize (melo by byt pivo, cigarety a benzin predmetem socialni dotace?)
http://www.bloguje.cz/blogy/palcat/162583_item.php
4. Kde jsme se tu vzali
http://www.bloguje.cz/blogy/palcat/164298_item.php
5. Bohuzel, tento vohnout zalozil KLAN VOHNOUTU:
http://www.bloguje.cz/blogy/palcat/175488_item.php
|
|
faktem je, že v reklamě je egoistních narcisů mnohem víc, než kdekoliv jinde. ale i tady existujou výjimky. agentura, ve který dělám zahrnuje asi 2 % zmrdů, ale k brutální převaze zmrdobijců to zkouší jen na těch nejslabších, nejlépe nově přišedších. Ti jsou ale vzati rychle do ochrany zmrdobijců a tak je jejich budoucí vývoj zpečetěn. naštěstí. takže nejsou všichni úplný zmrdi.
|
|
To mi pripomina informaci z jedny nejmenovany automobilky, ze spousta konkretnich technickych reseni (kolikrat technicky nestastnych) zavisi na tom, jak designer vykouri travu...
|
|
|