Zaujala mě absence normální krizové komunikace ze strany bezpečnostní
agentury G4S, kterou údajně okradl vlastní zaměstnanec Procházka o půl
miliardy korun.
Za normálních okolností by management ihned najal mediálního
hasiče typu Michala Donatha, ale u nich začal komunikovat jejich mluvčí
Radoslav Chmela až později a rozpačitě.
O krizovou komunikaci se místo Chmely pokoušejí šéfové asociací
bezpečnostních agentur:
http://zpravy.idnes.cz/sef-bezpecnostni-sluzby-kradez-stoleti-zas-tak-snadna-nebyla-ptt-/domaci.asp?c=A071205_114143_domaci_cen,
http://aktualne.centrum.cz/domaci/soudy-a-pravo/clanek.phtml?id=515633
Co je to za tiskového mluvčího, který neměl v minulosti prakticky žádné
výstupy v médiích s výjimkou úvah o slunečních brýlích
(http://www.google.cz/search?num=100&filter=0&q=site:petrol.cz+radoslav-chmela)?
Místo mediálních výstupů nacházíme stopy osobního života pana Chmely:
http://fria.fri.uniza.sk/absolvent/1994/486.html
"Meno Radoslav Chmela
Štúdijný odbor Kybernetika v doprave a spojoch
Zameranie Manažment
Ukončenie štúdia 1994"
http://recenze-hotelu.invia.cz/turecko/fethiye/remes/R6783/
"Chybáli nám animačné programy, jinak žádne jiné vítky. (...) Vstup do moře
je strmší, cca 5 metrů od břehu je hloubka asi 3 m, co může dost odradit
neplavce. Z hotelu na pláž je to cca 30 m po silnici. (...) Autor: Chmela
Radoslav datum: 21.07.2006 "
http://www.mujpes.cz/inzerce.php?kat=2&&start=10
"12. 10. 2007, 20:06:21
Hledám něvestu. jsem 6 let "mladý" shitzu. přijedu za tebou kamkoliv.
radoslav chmela (radoslavchmela@seznam.cz)"
Ing. Radoslav Chmela je také matadorem ochutnávkových akcí:
http://six.xsite.cz/op-novinky.php?ap=1&idnov=27
"Nový šéf pro BTL dceru
1.5.2005
Ing. Radoslav Chmela (*1971)Pozice: BTL director 6production. Background:
ISP, trade marketing, merchandising.
Podlinka je více o rozumu než o emocích. Zákazníka nutí podívat se do
peněženky a propočítat výhodnost nákupu. Myslím teď na konečného zákazníka,
kterému produkt skončí na kuchyňském stole.
Direct BTL
Podlinka se mnohem více než její nadlinková sestra zabývá obchodem a
obchodníkem. Obchodní partner a prodejní místo by mělo přesvědčit zákazníka
o potřebě zakoupit náš produkt. A z 80% tak činí. Obchodník se stává mluvčím
a obchod výkladní skříní. Podlinka tomu vytváří náležité podmínky.
Podlinka ve skupině 6promotion Group
Jaká je v "six" podlinka? Podívejme se do rychlého občerstvení, kde si
vybíráme jídla podle chuti. Cena není rozhodující je v podstatě u všeho
stejná. Jíme tady každý den a všechno chutná stejně. A co se stane, když do
denní nabídky vsuneme specialitu dne? Ostrou, výraznou a rozhodně ne všední.
Jídlo se vyprodá již po hodině. A ti co přijdou pozdě si dají opět
knedlo-vepřo-zelo nebo karbanátek ze včerejška. Podobné je to s akcemi
podpory prodeje nebo prodejním místem všeobecně. Zaplatíte za promoakci a
zjistíte, že hostesky v bílých tričkách s logem znuděně stojí u promočního
stánku jsou navlas stejné, jako tady měla konkurence minulý týden. Zboží je
nedoplněné, chybí informace o změně ceny po dobu akce. Sekundární místo se
nestihlo dojednat. Tento obrázek známe všichni. Kdo by chtěl jíst ze špatně
umytého nádobí?! A kdo bude platit za špatně odvedenou práci BTL agentury?!
Negarantujeme !!! Vycházíme z praxe..
Do bufetů nechodím a znuděné promotérky mě neoslovují. Proč porovnávám jídlo a BTL servis? Vidím zde jednoznačnou paralelu a důvod proč dělám v
6production BTL team. Jídla, které se tady vaří jsou peprná a pokaždé jiná.
Je schopna nabídnout služby na pomezí obchodu a marketingu. Stírá hranice
mezi podlinkou a nadlinkou. 6production BTL team přináší citlivou, ale
přitom ďábelsky jinou kreativu do komunikace v místě prodeje. Současně si
zachovává jedinečnou schopnost realizovat všechny projekty s maximální
efektivitou a měřitelným dopadem."
setřídil Rudolf Mrva