Náš národ stanul tváří v tvář hrozbě z nejstrašnějších.
Ne, není to uzavření marketů Lidl ani speciální daň na pivo. Poslední ránu
naší zkoušené zemi by mohla zasadit hromadná
emigrace Rómů z naší země.
Tento proces, který se bolestně dotkne života každého z nás, nastane,
když vláda nezruší extrémisty. Těžko říci, jak je ohraničena ta skupina
extrémistů ke zrušení. Může se jednat o nějaké holohlavce z organizace,
jejíž název Dělnická strana napovídá, že půjde o ultrapravici nejutrapravicovější.
Také se může jednat o občany, kterým už leze krkem pozitivní diskriminace
provozovaná bez jejich souhlasu, proti jejich vůli a na jejich účet. Nebo
občané, kterým se protiví situační morálka, kdy libovolný přečin cikána
je brán jako veselá taškařice nebo dokonce projev národnostního útlaku,
protože oni jsou prostě jiní.
Tato fotka byla 17.11.2008 večer na tn.cz.
Teď už ji tam nenajdete.
Zatímco se v Janově dovádělo a najíždělo na koních do lidí, děti "ze
sociálně slabých rodin" přetvářely
etnicky i mikrobiálně sterilní prostředí nemocnice v Prostějově v duchu
svých nejlepších tradic zavedených ve slumech jako Chánov, Janov nebo Máj, vyprávěla mi moje skoropříbuzná historky z jejího nedlouhého
ale intenzivního působení na jedné škole v Českých Budějovicích. Silně
to připomínalo román Džungle před tabulí od Evana Huntera. Působila tam
jako pedagog, ale jak jsem vyrozuměl, spíše se jednalo o činnost dozorce.
Podstatnou část žáků tvořila cikánská menšina, která se lokálně stala většinou.
Gádžovští rodiče celkem správně vytušili, že v tomto prostředí jejich ratolestem
pšenka nepokvete a v tichosti přesunuli svoje genetické repliky někam jinam,
kde nebudou tak silně vystaveni multikulturnímu obohacování.
Jednalo se běžnou základní školu. Některým příslušníkům menšiny není
pro jejich intelektuální vyspělost základní škola dost nóbl a studují proto
hned školu zvláštní, například Sorbonnu v Chelčického ulici. Součástí společenského
standardu se stalo oslovovat učitelku "ty pyčo". Občas se řešilo sexuální
obtěžování, například obnažování se s obscénními komentáři. Pokud učitelka
hodlala zadat třídě písemku, menšina prostě řekla, že nic takového - mají
prostě silný smysl pro demokracii. Ve třídách docházelo neustále k drobným
roztržkám, například pokud některý ze zbylých gádžů odolával multikulturnímu
obohacování a nehodlal vydal menšině mobil, svačinu nebo peníze. Škody
byly vždy kolaterální, třeba zlomená ruka nebo rozbitá hlava, takže nestály
za žádné velké vyšetřování.
Menšina se dovedla docela dobře zabavit i sama sebou. Například jeden
příslušník menšiny se krásně rozhovořil o svém citovém životě: "To jé
Bára a Baša, móje hólky. Ty já šukám, ale teď jen Bašu, Bára má krámy".
Zbývá dodat, že ani jednomu z účastníků tohoto harmonického vztahu nebylo
více než čtrnáct, což odsouvá navrhovanou změnu občanského zákoníku do
oblasti šedé teorie. Jindy se zase dva příslušníci utiskované menšiny rozhodli
narvat třetího příslušníka utiskované menšiny do odpadkového koše. Nebožák,
patrně výsledek opakovaných incestních praktik, byl totiž poněkud zakrslého
zjevu a potemnělé inteligence, takže rozhodnutí jeho brothaz nepostrádalo
určitý racionální prvek.
V případě plánované emigrace může menšina narazit i na navigační problémy.
Už nevím, zda to byl Munár, Tóth nebo Horváth, kdo na otázku, kde stojí
socha svobody, odpověděl, že v Českém Krumlově. Moje skoropříbuzná rezignovala
po několika týdnech, během kterých se velmi silně multikulturně obohatila.
Nestačila už menšině vysvětlit Ohmův zákon ani anatomii psa, protože se
raději rozhodla učit postižené děti ve speciálním vzdělávacím zařízení.
V minulém týdnu jsme byli svědky vystoupení různých aktivistů za práva
menšin, přičemž jejich projevy byly ještě plamennější než hořící auta městské
policie. Navrhovali různá opatření, jak by měla většina přizpůsobit své
chování, aby to menšina měla s ní snazší. Ochrana práv menšin je jistě
výborný byznys, protože se z této pozice dají nasát dotace od státu i lokálních
autorit. Ale kdo ochrání práva většiny před menšinou, když toho většina
není schopna? No?
Myslím si, že ze vzniklé situace nevede žádná použitelná cesta ven a
není nikdo, kdy by přišel s řešením. Je jisté, co současnou situaci
způsobilo. Léta vydržely státní autority řešit problém asociální menšiny
pozitivně diskriminačním způsobem. Chyba byla vždy z principu na straně
většiny - když si cikán zdemoloval byt, byla to chyba většiny, když vymlátil
okna, byla to chyba většiny a když ukradl radiátory, byla to také chyba
většiny, protože nevytvořila podmínky k tomu, aby cikán nedemoloval byt
a nekradl radiátory. Ústupky požadavkům cikánských předáků byly enormní
a oko nad cikánskou kriminalitou přimhouřené. Různé nevládní organizace
si mastily kapsu na romabusinessu a vyhledávání projevů rasismu, xenofobie
a diskriminace i za cenu, že by si je měly vymyslet. Jaký je výsledek této
činnosti? Žádný. Myslím, že je vhodná doba ptát se, jaký efekt přinesly peníze vynaložené na projekty typu "Panáčkové" a "Z ghetta ven", které vždy vyvrcholily tiskem předražených triček a vznikem stupidních internetových stránek. Já osobně nemám žádný zájem ze svých daní podporovat hýčkání
kriminálníků a v blížících se volbách dám hlas každému, kdo projeví
ochotu s touto lumpárnou skoncovat - pokud jste na tom opačně, klidně mě
označte za rasýztu.
Vlastně jeden výsledek se dostavil. Vznikla určitá doktrína, která používá
prostředky ne nepodobné těm totalitním - například cenzuru v tisku, potlačování
"nesprávných" názorových proudů, podivný politicky korektní speak a vytváření
mediálních potěmkinovských vesnic tak, aby to všechno budilo dojem uspokojivého
fungování. Události v Janově ukázaly, že tahle doba asi končí. V těchto
dnech se asi rodí nějaká nová a lepší doktrína, tak se nechme překvapit.
Při její aplikaci do našich hlav se možná bude hodit slovníček.
Jedna z mála objektivních
reportáží o událostech v Janově. Je skutečně dobře napsaná a doporučuji
pročíst včetně diskuse.
Sledujte dvě gerontní ultrapravicové
nacistické radikálky v pozadí
Youtube pyčo móre
- Sláva Obamóvy
23.11.2008 D-FENS