Vážení přátelé, dovolte mi opět upozornit vás na to, že nastává
příležitost vyjádřit postoj k závažnému společenskému problému, kterým
omezování individuální silniční dopravy nepochybně je.
Dne 20.3.2010 se uskuteční další akce seskupení ovce.eu. Pozvánka na
celou akci je zde.
Ačkoli je akce nazývána protestní jízdou, ve skutečnosti bych to nazval happening. Trasa, po které příznivci Ovcí pojedou, tomu ostatně
napovídá. Kromě toho dojde na nějaké alegorické vozy, originální výzdobu
kchárů, dostaví se média a z mých informačních kanálů se mi doneslo, že
pod vlivem voleb a s vidinou možnosti získávat hlasy mezi lidmi, pro které
jinak mají politici než buzeraci a urážky, provede nejméně jeden politik
svůj motoristický coming out.
O předpokládaných kvalitách akce svědčí i to, že mainstreamová média
zatím vytrvale mlčí o tom, že nějaká bude. Pokud by se jednalo o nějakou
ekologicko-multikulturní skupinovou onanii, věděli bychom to nejméně měsíc
dopředu.
Na minulé akci Ovcí se sešlo - podle údajů Ovcí samotných - 250 odhodlaných
posádek. To je jistě významný úspěch v podmínkách ČR, a to jak podmínkách
společenských, tak meteorologických. Bylo totiž kurevské počasí. Jan Schermer
a celý jeho nepočetný crew tehdy odvedli vynikající práci. Mnozí víme,
jak těžké je v Kocourkově přimět někoho, aby poponesl svou prdel byť jen
o symbolickou píď. Nakonec myslím (a v tom se asi s organizátory neshodnu),
že je jedno, kolik lidí přijelo. Na headcount hrají pumpičkáři, my to nemáme
zapotřebí. Je třeba, aby přijeli ti správní a to je důvod, proč se obracím
na vás, čtenáře D-F.
Pokud jde o mé sociální prostředí, vím, že budou přítomni zástupci OSBIDu,
Strany svobodných občanů, Bezpečnostní
informační služby, Policie ČR a ministerstva vnitra. To je jistě zárukou
kvalitního trávení volného času a trávení obecně. Rachitický pidimozek
z Auto*Matu nepřijede, podle zpráv z důvěrných zdrojů si při cestování
po rozbitých silnicích na kole pohmoždil šourek. Víme jistě, že to nebude
mít vliv na jeho plodnost, protože ruka sama o sobě stejně nemůže mít děti.
Motoristé nejsou tak disciplinovaní jako cyklisté, jsou navyklí starat
se o své věci sami a po nikom nic nechtít. Chybí jim ta cyklistická disciplinovanost
užitečného idiota,
která dovoluje n plus prvnímu účastníku cyklojízdy slepě následovat zadnici
účastníka n-tého, aniž by se tázal proč to vlastně dělá. Tato ctnostná
vlastnost stala se však v deformované společnosti slabinou. Proto se motoristé
snáze stávají obětí právě těch disciplinovanějších, poslušnějších a organizovanějších,
i když geneticky a inteligenčně hůře obdařených skupin. A tak se stane,
že národ Jana Žižky stoicky snáší "zklidňovací" a represívní kampaně, místo
co by jejich iniciátory i organizátory vykázal do míst, kterým se říká
souhrnně prdel.
Máme denně co dělat se spiknutím idiotů, misionářů pravé cyklistické
víry, na kterou se vehementně snaží obrátit každého, kdo nemá otlačenou
zadnici a nesmrdí potem jak sokolská žíněnka. S novodobými ludity,
kterým se nelíbí auta a tak by je chtěli rozbít.
S bezcharakterností politiků, kteří přehazují mrtvé a zraněné sem tam a
nabízejí své recepty na klid a bezpečí s rutinovaností bab na trhu. Potkáváme
nezralé, nezodpovědné a nesamostatné jedince, kteří tohle fiktivní bezpečí
od politiků vyžadují nebo chtějí mít aspoň pocit, že jim ho dají. Po ulicích
pobíhají sexuálně
frustrované matky, které raději kecají jiným lidem do života, než by
se postaraly o své děti. Zašlo to moc daleko v této zemi. Všichni zkoušíme
dostat psa zpátky do boudy. Zkoušel jsem to sám, Jiří
Červenka z Autowebu to taky zkouší sám, ale je to málo. Pořád jsme
sami, a i když nás bude hodně, každý budeme svým způsobem sám. Je třeba
sáhnout po jiných postupech. Jedním z nich může být, že se setkají lidé
s podobnými zájmy a to pokaždé vede k vzniku různých myšlenek, záměrů a
nakonec aktivit a jejich výsledků, které by jinak nebyly nikdy vznikly
nebo by byly nošeny zasuty v individuálních hlavách.
Chci říct, že by nikdo ze čtenářů D-F neměl sedět příští sobotu doma
s prstem v nose. Zvlášť osoby, které v diskusi hýří nápady, že "by se mělo"
a že "je třeba aby s tím někdo něco dělal", bych tam rád viděl.
Po minulé akci padla myšlenka na D-FENS afterparty. Myslím že provedeme
určitě nějakou afterparty na finálním waypointu na Pze 6 s vovcema nebo
s Osbidem, takže kdo chce, může se přidat. Není to povinné, jako Dny bez
aut pro školní mládež. Případné podrobnosti mailem.
15.3.2010 D-FENS