D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: BMW 318i E30 s plátěnou střechou - díl první
    (ze dne 23.01.2011, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 23.01.2011 20:57:00     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Cabrio s plechem
    206CC má pod složenou střechou 200 litrů místa. Asi mi to stačí. 400l se střechou nahoře je pro dva lidi, který se do toho vejdou pohodlně (třetí už ne tak fajnově), naprostej luxus.
    To, že v interiéru tak moc fouká je tím, že čelní sklo je hodně "kolmé" a kabina dlouhá, takže se turbulence vrací komplet celá do interiéru a tak je štít de facto nutností, jak jsi psal.

    Plátěnou střechu jsem zavrhl pro její uživatelské nepohodlí, ale zase takový rozdíl v tom nevidím. Důležitý je, že ten plech nad hlavou člověk nemá. S čím se vytasí, když začne pršet je pak úplně jedno 8o)

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 01:59:19     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Cabrio s plechem
    S čím se vytasí, když začne pršet je pak úplně jedno

    Jojo.

    images.allocine.fr/medias/nmedia/18/66/19/94/18918399.jpg

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 10:56:01     Reagovat
    Autor: tec - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Cabrio s plechem
    Tak jsem se podíval na ty objemy kufru, a našel jsem tohle:

    BMW E30 Kabrio - 312l
    Mercedes SLK R170 - zavřená strecha 348l - super
    Mercedes SLK R170 - otevrena strecha 145l - bída

    Když je pro mně 312l luxus, tak by určitě i těch 200 litrů stačilo taky, spíš bych se bál, že se mi do 206CC nevejdou dozadu dětský sedačky - zkoušel jsi to někdy?

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 11:35:18     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Cabrio s plechem
    CC má isofixy jen na předním sedadle spolujezdce. mám ale domluvený vypůjčení synovce, abychom zkusili, jak to jde se sedačkou vzadu. nebude to ale nic moc už podle místa na nohy. větší dítě, kterýmu stačí jen polštář pod prdel se tam vejde v pohodě. bráchovy dcery (11 a 5) tam jezdí rády, ale ta starší už raději sedá dopředu. nicméně co do bezpečnosti jsou zadní sedadla spíš takovými vestavěnými dětskými sedačkami.

    Komentář ze dne: 24.01.2011 00:08:48     Reagovat
    Autor: bloody cardinal - bloody cardinal
    Titulek:
    Já jsem žil tři roky s kufrem o objemu 130L :)

    Jinak do budoucna, rozhodně si jednou kabrio s plátěnou střechou pořídím, nejspíš hned po pořízení Imprezy WRX STi :)

    Komentář ze dne: 24.01.2011 00:48:09     Reagovat
    Autor: Phobeus ( Lukas Medek ) - phobeus
    Titulek:Sex v aute
    Osobne bych zde na urovni teretizovani ( E30 324d sedan ) vyuzil sve zkusenosti z vagonu ceskych drah.... racit se uvelebit na zadni sedacku a partnerka se usadi na majitele vozidla, s jistym predklonem lze tak realizovat sex v nouzovych polnich podminkach..

    Spoustu kilometru bez poruchy "tricatnikovi" preje phobeus - forum.e30.cz

    Komentář ze dne: 24.01.2011 09:55:33     Reagovat
    Autor: aspik83 - aspa
    Titulek:barchetta
    Já mám tade Barchettu, tak nevím jestli můžu srovnávat s bmw, navíc je dvoumístná. Ale kabrio už bych nedal:-) Max vyměnil za nějaké lepší:-) S tím sexem... já to řeším tak, že najdem klidné místečko, rozložíme deku a v autě akorát pustíme muziku:-) Jinak plátěná střecha=absolutně žádný problém...

    Komentář ze dne: 24.01.2011 10:48:56     Reagovat
    Autor: Sedrik - Sedrik
    Titulek:
    Tak tenhle článek přišel jako na zavolanou. Hledám na netu nějaké informace od lidí, kterí mají zkušenosti s celoročním provozem kabria s plátěnou střechou. V mém případě by se ale jednalo o extremní verzi - nemám garáž, takže auto by stálo celoročně venku.

    Moc se těším na druhou část a prosím tímto všechny kabrioletisty tady, jestli by sem nehodili svoje postřehy, případně odkazy na relevantní články.

    Díky moc

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 11:28:39     Reagovat
    Autor: aspik83 - aspa
    Titulek:Re:
    Já jsem Barchettu kopoval od chlápka, který ji parkoval na sídlišti v létě, v zimě. Jezdil s ní celý rok. Říkal mi, že na střechu nikdy nešáhl ipregnací, ani ničím podobným, proto, že ta střecha nic moc. Nicméně rok výroby je 1997, já kupoval v r. 2008. Střecha funguje na 100% jen zadní plexisklo (nebo jak se tomu říká) je na dvou místech lehce deformovan(na fce nemá vliv) a těsnění kolem něj je v prdeli v místech kde se ohybá při sklápění. Jinak tedy nyní po 13 a něco letech fungování, z čehož 11 let permanentně venku je střecha tak na 85%. Do auta mi trochu teče, ale to jsem vyčetl že do každé barchetty. Na zemi je plastová vana s dírou v rohu, tak voda nedělá žádnou škodu a je vidět, že se s ní počítalo od začátku. Pokud bys chtěl ještě nějaké info: vous.petr@seznam.cz Pokud budu vědět rád poradím.

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 21:12:24     Reagovat
    Autor: coolio - coolio
    Titulek:Re:
    Lze to - střecha je sice plátěná, ale je to festovní látka na železné konstrukci, a i ta moje na francouzském voze (1999) z italské karosárny toho už dost vydržela.

    Zlobí spousta jiných věcí, které potřeba léčit, ale střecha jako taková - musím zaklepat - není problémem. Spíš jde o její konkrétní stav, jestli se dobře natahuje, nejsou v ní povolené gumy (drží ji ve správnou chvíli na správném místě při skládání) atp.

    Do kartáčové myčky se stejně nedá jezdit protože kartáče odlačí těsnění kolem bezrámových oken.

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 21:53:04     Reagovat
    Autor: KDB - KDB
    Titulek:Re:
    Kvalitní střechovici celoroční provoz nevadí, V současnosti mám MGF z r.1999, auto stojí celý rok venku bez přístřešku, střecha je původní i po 205.000km.
    Asi nejvíc najdeš tady : http://www.kabriolety.com/

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 23:37:59     Reagovat
    Autor: Bandit - Bandit
    Titulek:Re:
    Známý má E36 kábro, jezdí s ním denně a celoročně, stojí mu na sídlišti venku. Plátěná střecha je pořádku, jediná vada je prasklá slída (zadní okno) na dvou místech vlivem stáří a asi nepřiznivých okolních podmínek. Což vyřešil nevkusně obyčejnou lepící páskou a jezdí stále.

     
    Komentář ze dne: 25.01.2011 10:13:04     Reagovat
    Autor: Sedrik - Sedrik
    Titulek:Re: Re:
    Díky moc všem za reakce - vypadá to, že kabriolet je docela v pohodě i v zimních měsících.
    Trošku mě jen děsí vandalismus - nevěřím té hospodské "pravdě", že se do kabria dostane každej zloděj s kuchyňským nožem. To je podle mě blbost. Co by mě ale zajímalo je, jak moc se dá ta střecha poškoďit za pomoci obyčejné kudly (nepředpokládám, že to někdo z vás zkoušel, ale třeba o někom víte).

    Moc díky za odkaz - zajimavé, že tak intuitivní adresa mě prostě nenapadla :p Mrknu tam a třeba na výše uvedenou otázku najdu odpověď.

    Pokud bychom kabrio kupovali, pak by bylo spíš novější, takže varianta "nechávam to odemčený a vevnitř nemám nic cenýho" asi nepřipadá moc v úvahu :) Někde budu muset ješte najít, kolik taková nová střecha stojí, případně jestli se musí měnit celá, nebo se dá vyměnit jen část (což je asi blbost, ale člověk nikdy neví).

     
    Komentář ze dne: 25.01.2011 11:20:46     Reagovat
    Autor: tec - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Menit se da casto i jenom potah, pripadne potah se sklem/slídou, novejsi kabrio bude mit asi elektricke ovladani strechy (automaticke nebo poloautomaticke) a zamykaci kastlik, takze nechat to na petiminutove odbehnuti zamcene s otevrenou strechou nevidim jako problem a jinak na delsi opusteni zavirat elektricky, jednoduchy potah se da vymenit podle typu u E30 i pod 10k, v nabidce byva vic typu v ruzne kvalite a cene. Novejsi kabria to budou mit drazsi, protoze strecha se tam sklada z vic vrstev - nahore silna impregnovana latka, pod ni trubkova konstrukce, a pod tim jeste jedna vrstva latky takze zevnitr trubky nevidis, vypada to jako normalni strecha a dobre tlumi hluk - nicmene platit vymenu bych nechtel. A vandal s nožem spolehlivě zničí libovolnou střechu kromě plechové. V nejhorším případě zloděj po naříznutí střechy zjistí, že to jde blbě a vyrazí cihlou okénko.
    Kromě vlastního potahu je třeba dát pozor na těsnění bezrámových oken, dělává víc problémů než střecha sama a je hodně drahé.

     
    Komentář ze dne: 26.01.2011 00:31:53     Reagovat
    Autor: pesolino - pesolino
    Titulek:Re: Re: Re:
    Zdravím,
    jezdím s Méganem rv.. 1997 v cabriu. Střecha je zřejmě původní (jsem třetí majitel) a v dobrém stavu, jen v jednom místě kde se při skládání ohýbá je plátno mírně zdeformované. Zadní slídu jsem měnil, protože byla prasklá po starém majiteli a měl tam přes celé okno lebku, a protože sem nechtěl vypadat jako pirát :-) a taky se rád koukám do zpětného zrcátka, tak sem slídu nechal vyměnit. Dělala to jedna firma kousek od Písku za asi 7000,-. A výměna střechy, tedy komplet plátna a polstrování atp prý stojí asi 30000,-
    Aby byla slída v dobrý kondici je třeba nestahovat jí za nízkých teplot, někdo tu píše 15-10, mě říkali 10-5, což je stejně i teplota kdy je jízda bez střechy o zdraví. A taky se na ní nesměj používat určitý mycí prostředky, jinak zmatní a bude na vyhození. Nevim jaký, já auto myju jen ve vapu a jen čistou vodou.

    Co se týče praktickýho provozu tak je určitě nejlepší nechávat auto otevřený, pokuď to jde. Třeba v létě, na nákupu a tak. Autorádio dám do uzamykatelný schránky a zamknu. Není to sice moc pohodlný, ale nechci stahovat a vytahovat střechu při každým parkování, šetřím mechanismus střechy... Střechu určitě propíchne i šroubovák, nebo kdyby se po ní třeba někdo proběhnul (neparkovat před hospodou), tak by taky moc dobře nedopadla.
    Jedinej naschvál kterej tě u opustěnýho auta bez střechy může potkat, že třeba někdo sáhne dovnitř a pustí světla, otrlejší by mohli i vlézt a třeba odbrzdit, ale nikdy se mi to nestalo, jen mě ta představa napadá čeho by mohli být schopni někteří lidi.

    Myslím že ještě by tě mohlo zajímat místo v autě, konkrétně jak se tam dá spát. V mým se spát nedá. Když si sedadlo sklopíš maximálně, stejně sedíš. To není ani 70° úhel. Nevím jak ty, ale já tak 10 dní z roka spím v autě a pokud musím v cabriu tak ho dost proklínám.
    Ad místo v kufru, tak střecha, a myslím že to tak mají všechny auta s plátěnou, má svůj vlastní prostor, takže je v kufru pořád stejně místa. I tak je ho ale málo, je ho tak na tři basy piva, kartáček na zuby si dáš do dveří k řidiči.

    Místo zadních sedadel mám kryt, takže je auto jen dvojmístné, ale vypadá líp, asi bych ti doporučil od začátku se orientovat na auta jen pro radost - bez zadních pseudosedaček. Nedá se na ně posadit, na zadní cestující táhne, prostě k ničemu. Tedy pokud si nechceš koupit třeba nějaký cabrio od Volva nebo Mercedes, to jsou už hodně velký auta a tam bude o poznání víc prostoru než v tom mým vraku :-)

    No, kdyby tě zajímala nějaká konkrétní věc, zeptej se...

     
    Komentář ze dne: 29.01.2011 12:48:20     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    "10-5, což je stejně i teplota kdy je jízda bez střechy o zdraví."

    myslím, žes zbytečně choulostivým: img256.imageshack.us/img256/2506/28012011306mod.jpg

    8o)

     
    Komentář ze dne: 26.01.2011 09:45:20     Reagovat
    Autor: aspik83 - aspa
    Titulek:Re: Re: Re:
    Já za dobu co se zajímám o kabriolety (není to tak moc dlouho cca 5let) jsem od nikoho nikdy neslyšel, že by mu nějaký otrapa či zloděj prořezal střechu. Nejspíš je to mýtus asi jako to, že nové lékarničky byly opravdu třeba. S opravou střechy bych se obrátil na autočalounictví (to u Písku je prý docela super, sám jsem tam ale nebyl, tak nemohu říci) dokážou se dostat na třetinu ceny originálu, možná i míň.

     
    Komentář ze dne: 26.01.2011 15:02:42     Reagovat
    Autor: pesolino - pesolino
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    jo tak kolik stojí originál střecha nebo její část nevím, ptal jsem se v oficiálním servisu ale pán jen pokrčil rameny ať si opravu zadám někde jinde :-) neuvěřitelný. ale když se mi jednou rozbilo otvírání střechy (později jsem zjistil že problém byl v hydraulickým čerpadle), tak v servise řekli že tabulková cena čerpadla + elektronikdy je 96000,- fakt úlet.

     
    Komentář ze dne: 26.01.2011 20:31:05     Reagovat
    Autor: aspik83 - aspa
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Mě ve fiatu vyšli celkem vstříc a řekli mi za střechu kolem 60,-kKč. Což byl fakt extrém. Poptával jsem to v tom Píseckém autočalounictví a řekli mi 16 tisíc, ale je to jen "potah" tedy vč zadního slídového okna. Železo zůstává stejné. Ale na barchette je vše mechanické, takže tam prakticky neni nic kazového...Originál u fiatu mění jen asi dva klouby, které stačí v pohodě promazat a mají téměř nekonečnou životnost...Takže ty ceny jsou opravdu nesrovnatelné. (Navíc bych řekl, že poptávka po těchto artyklech je taková, že je jistě skladem nedrží a možná jí bude dělat na zakázku ten samý čalouník, fiat to jen přefakturuje zákazníkovi. To je ale jen moje úvaha...nevím jestli reálná, aby někdo nevykřikoval).

     
    Komentář ze dne: 25.01.2011 22:23:42     Reagovat
    Autor: Khttp://www.dfens-cz.com/image/banner.jpgDB - KDB
    Titulek:Re: Re:
    Zadní okno čalouník umí vyměnit samotné - cena 1500 až 4000,- Mám ho pořád původní - základ je ho neskládat za nízkých (pod 10-15°C). Některá kabria mají skleněná, vč. vyhřívání, takže bez starostí.
    Upřímně, taktiku otevřeného, odemčeného auta bez jakýchkoliv pro zloděje zajímavých předmětů praktikuju od roku 1997 a funguje to. Kde není co ukrást, není zloděje.
    Zamykat otevřené kabrio mě přijde prostě úsměvné :-)

    Komentář ze dne: 24.01.2011 18:01:57     Reagovat
    Autor: eviljack - eviljack
    Titulek:
    Letná, 16:50 - Velorex s odepnutou střechou, v něm maník v bundě a čepici :))

    Komentář ze dne: 24.01.2011 19:03:36     Reagovat
    Autor: svítí na temeno - audis
    Titulek:
    při jízdě nahoře bez, za slunečného počasí, není nepříjemné a nebezpečné ze zdravotních duvodů, že zejména na dlouhých cestách ti slunce svítí na temeno hlavy neustále? kšiltovka není řešení, zase se zapařují vlasy.

     
    Komentář ze dne: 24.01.2011 21:13:44     Reagovat
    Autor: coolio - coolio
    Titulek:Re:
    Tohle řeší pirátský šátek - bandana a la Honyga (nebo jak se jmenoval ten co vyhrál Superstar)

     
    Komentář ze dne: 26.01.2011 00:37:30     Reagovat
    Autor: pesolino - pesolino
    Titulek:Re:
    Když jsem jel poprvý cabriem do Chorvatska, tak sem rychle pochopil úskalí toho cestování. Potřebuješ hlavně sluneční brejle, hodně krému na opalování s vysokým faktorem, často mazat a spoustu tekutin. Pak to jde. Ale jak chybí jakákolik věc z těch jmenovaných, nedá se to.

     
    Komentář ze dne: 26.01.2011 01:02:35     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re:
    Tak ta strecha se taky da kdykoli zavrit ;-)

     
    Komentář ze dne: 26.01.2011 10:11:04     Reagovat
    Autor: pesolino - pesolino
    Titulek:Re: Re: Re:
    Na kremaci sem ještě mladej. Nemám klimatizaci a v parnu se střechou je to ještě horší. Je řekl bych že auta s pevnou střechou jsou na tom v tomhle ohledu líp, neakumulojou tolik tepla... Je to kompromis, asi jako cetování na motorce.

     
    Komentář ze dne: 29.01.2011 12:40:29     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    to jsem asi nepochopil. rakve jsou na tom líp než kabria, protože neakumulujou tolik tepla? a proto si nechávají lidi v autech s pevnou střechou pootevřený okýnka, když stojí na slunku a přesto se v nich nedá bejt první čtvrthodinu?

     
    Komentář ze dne: 29.01.2011 16:30:10     Reagovat
    Autor: pesolino - pesolino
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Cabrio s černou střechou většinou barvy tmavé akumuluje mnohem víc tepla než střecha pevná třeba v kombinaci s jinou barvou. Jet ve vedru v zavřeným cabriu je horší než v autě klasický konstrukce.

     
    Komentář ze dne: 29.01.2011 17:53:01     Reagovat
    Autor: pesolino - pesolino
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Nevim proč píšu takový kraviny.
    Cabrio s plátěnou střechou většinou černý barvy... a tak dál...

     
    Komentář ze dne: 29.01.2011 18:20:55     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Myslím si, že nemáš pravdu, protože:
    - hadra, ať je jaká chce, tak je míň hustá než plech a navíc má více vrstev mezi kterejma je vzduch, což znamená, že sálá míň a kratší dobu než plech.
    - v každým kabriu jde stáhnout okna, takže se zavřenou střechou je to jako černý auto bez klimy, jen o maličko lepší, protože hadrová střecha navíc vede teplo o dost blbějc.

    Hádat se nechci, jen je to můj subjektivní pocit proti Tvýmu.

     
    Komentář ze dne: 29.01.2011 18:36:52     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No, on plech bude mít daleko větší albedo, dokonce i tmavý, a to asi výrazně pomůže, hádám...

     
    Komentář ze dne: 29.01.2011 18:54:01     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    o tom nepochybuju. lesklej plech a matná hadra je opravdu velkej rozdíl. myslím ale, že když to necháš stát na slunku tři hodiny, nepoznáš moc rozdílů odrazivost neodrazivost. v kabriu ale stáhneš střechu a po 150 metrech máš vyvětráno.

    jen si myslím, že tou vícevrstvou, vycpanou střechou neprojde to teplo tak dobře, protože výborně izoluje i když se horní vrstva asi rozehřeje na vyšší teplotu.

     
    Komentář ze dne: 29.01.2011 18:59:39     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Podle mého pod tím plechem bude obecně stejná (nebo spíše lepší, neboť nemusí být skladná) tepelná isolace, než jaká je v té skládací střeše.

    Samozřejmě, hodně záleží na konkrétním autě, konkrétním výrobci apod. -- např. RR má sice isolace velmi dobré, ale i tak, když parkuji na slunci, snažím se pak nastartovat a pustit klimatizaci a na čtvrt hoďky si jít sednou někam do stínu, než se to vychladí :) Dokonce jsem kvůli tomu dost vážně dumal o dálkovém startéru :)

     
    Komentář ze dne: 29.01.2011 19:03:02     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    já se půjdu mrknout na vrakec a udělám pár obrázků. uvidíme. viděl jsem většinou jaousi tuhou pěnovku nalepenou zespoda na plechu, aby bylo zabráněno rezonanci velké plochy. na tom pak tapecírunk.

     
    Komentář ze dne: 29.01.2011 23:32:39     Reagovat
    Autor: Pat & Mat - Fanda do aut
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Aby bylo zabráněno rezonancí velké plochy, jsou příčně přes střechu udělány výztuhy a plech střechy je přibodován na ty výztuhy. Izolace jsem si nikdy nevšiml, možná tam "lepší" auta něco mají. Tapecír tvoří jeden kus tvarovaného výlisku, nevím co je to za materiál a drží na místech stropních madel, slunečních clon, zezadu bývá zacvaknutý plastový výlisek.

    Komentář ze dne: 24.01.2011 22:37:24     Reagovat
    Autor: tec - Neregistrovaný
    Titulek:sdružená odpověď
    nějak mně hapruje registrace, takže sdružená odpověď:

    HonzaZZR: jasně že tam nejsou isofixy, já je taky nemám, problém ale může být i tvarování a sklon sedačky - mě pasovaly některé půjčené jenom dopředu a některé jenom dozadu, nakonec jsem sehnal jednu sice nepohodlnou a malo polstrovanou, ale zato levnou a pasující - na odvoz do školky a na koupaliště stačí

    phobeus: diky :-)

    Sedrik: asi tě zklamu, protože na zimu mám hardtop, ale vidím okolo sebe spoustu plátěnejch aut i ted v zimě, a to bydlim vicemene v podhorske oblasti s tuhou zimou, nebál bych se toho pokud nemáš všude v ulici stromy. O ceně staršího kabria rozhoduje hlavně stav střechy ale vzhledem k celoročnímu provozu bych hledal auto se skoro novou střechou, nebo naopak totálně vyřízenou a nechal jí obnovit.

    Aspa: tak E30 to má uplne jinak, ma interier jako normalni osobak s koberci atd, takze voda v mnozstvi vetsim nez malem = problém, zvedání koberců, sušení

    audis: já jezdím s kšiltovkou a turbulence mě uchladí, takže se nezapařuju :-) k autu jsem dostal originální kšiltovku BMW-Wiliams, originál zabalenou ještě s BMW part number

     
    Komentář ze dne: 25.01.2011 15:04:33     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: sdružená odpověď
    to auto je stavěný pro nesení sedačky jen na předním sedadle. je to tak i v návodu. do P307CC se sedačka vejde pohodlně.

    Komentář ze dne: 26.01.2011 18:17:39     Reagovat
    Autor: dante - dante
    Titulek:
    Jsem se vzdycky chtel zeptat. Jak jsou na tom lide nad 200cm, nebo rekneme i ti 195cm vysoci u techto aut?

    Moje idealni auta (Miata, Honda S2000) bohuzel nemuzu pouzivat :/

     
    Komentář ze dne: 26.01.2011 22:11:13     Reagovat
    Autor: coolio - coolio
    Titulek:Re:
    Špatně. Koukají do horního rámu skla a hlavou tvoří aerodynamickou brzdu.

     
    Komentář ze dne: 27.01.2011 00:12:35     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re:
    Někde by měla být k dispozici fotka, jak já a jeden ještě delší člověk sedíme v té ZZRově podivnosti... hlavy nám čouhají, čouhají.

     
    Komentář ze dne: 27.01.2011 17:34:35     Reagovat
    Autor: dante - dante
    Titulek:Re: Re: Re:
    To je fakt v pytli. To ty auta delaji podle norem z roku 1950 nebo pro japonskou populaci :/

    Nerikam, aby se auta delala pro top 1 percentil, ale kdyz se do toho neposadi 190cm clovek, tak je to uz na povazenou.

     
    Komentář ze dne: 28.01.2011 00:47:25     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Tak ono v Evropě se až na nepatrné množství výjimek obecně dělají auta pro japonskou populaci, a to bez ohledu na provedení střechy.

    Kupříkladu v tomto kabrioletu

    photo.lacentrale.fr/photo/lc/W1/34/81/W1348121-vign.jpg

    hádám člověk normálního vzrůstu žádný problém mít nebude.

     
    Komentář ze dne: 28.01.2011 00:57:30     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    s mistem na telo ne, jen s parkovanim

     
    Komentář ze dne: 28.01.2011 18:39:47     Reagovat
    Autor: dante - dante
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    To auto je nadherne, ale jsou s tim 3 problemy.

    1) Ani v Texasu na to neni dost mista, tak uz nevim kde jinde. Sand sudska Arabie.

    2) Priserne to rezne a je to zoufale poruchove. Na par spanilych jizd dobre. Na cesky provoz ani nahodou.

    3) Komunita kolem tehle aut v CR neni muj salek caje. Byl jsem na par srazech, mluvil jsem s lidma tam.
    To je same "Jih znovu povstane", God bless you, vlajky konfederace, country muzika a spatna gramatika :)))

    Kdybyste mel linky na ty vyjimky, budu vdecny.

     
    Komentář ze dne: 28.01.2011 19:07:57     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    1) Když je v NYC místo na Ford F-series... ;-)

    Jinak rez pochopitelně problémem je, spolehlivost podle všeho zase tak špatná není, ale mám to jen z doslechu. Na každodenní provoz to už ale asi opravdu není.

    No jo, čeští jižani, co by si na mapě klidně spletli DC s Richmondem... Okolo Jeepů se jich taky motá poměrně dost, ale je to spíš úsměvné než otravné.

    Podle OC je výjimkou určitě Range Rover a pokud jde o prostor, dá se s tím víceméně souhlasit. Pro mě slušná velikost začíná někde u prodloužené A8 a BMW 7xx L, špatné nejsou ani Maybachy a RR.

    Maybach je asi jediné auto, které bych si dnes z fleku koupil nové, kdybych si takový výdaj mohl dovolit bez toho, že bych zásadně snížil svoji životní úroveň.

     
    Komentář ze dne: 28.01.2011 20:07:58     Reagovat
    Autor: dante - dante
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ja jsem zkousel jenom A6 a toho mista vepredu tam je zhruba stejne jako v Oktavii. Z nejakeho duvodu se furt bere, ze ridic musi byt japonec a vzadu se bude chtit prepravovat basketbalova reprezentace.

    Bojim se, ze A8 a BMW7 budou na stejne brdo. Navic to jsou v CR nepouzitelna auta, nebot se automaticky stavate milionarem, zlodejem a prasetem na silnici :/
    Americke Camry, nebo Accord jsou lepsi nez BMW5, vyzkouseno, nebot jsou delane na tlustochy, a tak aspon nic netlaci do kolena.

    Ti cesti jizani jsou usmevni, pravda, nez dojde na ruzne rasisticke vtipky, to clovek akorat stoji, ma otevrenou pusu a drbe se na hlave.

    Asi zalozim zajmove sdruzeni pro vyssi lidi a budu posilat ironicka youtube videa zastupcum automobilek. Kdyz to muzou mit tlustosi, tak my take! :)

     
    Komentář ze dne: 28.01.2011 22:06:07     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    V Range Roveru mám sedačku na doraz nahoře, protože mi to tak vyhovuje, a nad hlavou mi místo ještě zbývá. Kdybych ji sešoupl dolů, mohl bych jezdit i v cylindru :)

     
    Komentář ze dne: 28.01.2011 23:45:18     Reagovat
    Autor: dante - dante
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Land Rover Discovery and Range Rover - being English I was very disappointed to not fit in either of these vehicles. The dealer says that he sells Range Rovers to the local NBA team and that they fit - "but you have to sort of sit side-ways". If I'm spending $35,000+, I'm not going to "sort of sit sideways" ...

    :/

     
    Komentář ze dne: 29.01.2011 08:53:47     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    To je nějaká blbost. Tento problém je známý v Defenderu, ale pokud vím, nikdy nenastal v Discovery, a na základě osobní mnohanásobné zkušenosti s různými modely mám naprostou jistotu, že nikdy nenastal v RR.

    (Tedy, mluvím o Range Roveru, což vylučuje sra.... erm, kontinentální výplod Evoque.)

     
    Komentář ze dne: 28.01.2011 22:00:32     Reagovat
    Autor: dante - dante
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ted me napadlo, VOLVO! V tom jsem jeste nesedel... Severani to snad nedelaji pro japonce. Ma nekdo zkusenosti?

    Skoda ze Holandane nedelaji auta :/

     
    Komentář ze dne: 28.01.2011 22:09:09     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Docela to ušlo, před pár lety. Ale už se dnes blbě shánějí náhradní díly:

    www.ocs.cz/oc/Volvo.html

     
    Komentář ze dne: 28.01.2011 22:14:21     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    P.S. Holanďané nedělají auta? Slyšel jste někdy slovo "Spyker"?

     
    Komentář ze dne: 28.01.2011 22:56:25     Reagovat
    Autor: dante - dante
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Slysel, slysel...

    A slysel jste nekdy vetu "neojizdim bankerovu dceru"? :))

     
    Komentář ze dne: 29.01.2011 08:55:36     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jenže Vy se vyjadřujete nekorektně. Mezi "škoda, že Holanďané nevyrábějí automobily" a "škoda, že jsem socka a na holandské auto nemám" je ukrutný rozdíl ;)

     
    Komentář ze dne: 29.01.2011 11:22:13     Reagovat
    Autor: dante - dante
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    hahaha, tak tak, k problemu je potreba pristupovat tridne :)

     
    Komentář ze dne: 29.01.2011 11:44:10     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Kromě zmíněného Spykeru je v NL ještě NedCar. Ale produkce není asi zrovna to, co byste si představoval.

     
    Komentář ze dne: 28.01.2011 22:21:53     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Maybach je asi jediné auto, které bych si dnes z fleku koupil nové, kdybych si takový výdaj mohl dovolit bez toho, že bych zásadně snížil svoji životní úroveň.

    No, proti gustu není dišputát. Ale tedy já osobně, mít dost peněz na nového Maybacha, bych si koupil starého Jaguára, protože by mi zbylo i na nutnou údržbu :P

     
    Komentář ze dne: 28.01.2011 23:25:39     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Maybach se vyplatí, prej je tam v základní výbavě v ledničce Dom Perignon. To v Jaguáru nebude! ;-)

     
    Komentář ze dne: 29.01.2011 09:01:08     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jakkoli Dom Perignon mám velmi rád, i v tomto případě bych osobně volil jinak -- taková DB5, standardně vybavená lahví Bollinger Grande Annee 1988... ;)

     
    Komentář ze dne: 28.01.2011 22:04:32     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Mám osobní, celkem dost rozsáhlou zkušenost s těmito dvěma amerikami:

    www.ocs.cz/MoPar.html

    Na jejím základě si dovoluji s naprostou jistotou probhlásit, že

    1. problém s místem nebyl ani v Praze Karlíně nebo Praze Dejvicích (kde jsem s oběma celkem běžně parkovával než jsem se z Prahy odstěhoval);

    2. ani s jedním z nich nebyl nikdy naprosto žádný problém se rzí* a poruchovost byla směšně nízká (u Dodgesky mi jednou odešla převodovka)

    3. s komunitou jsem moc netento, tak nemohu soudit.
    ___
    * Ke konci karosérie Dodgesky už odspoda trochu chycená byla. Ale nic hrozného. Mj. i proto, že to má poctivý rám, žádná nesmyslná samonosná kastle, takže o nic nejde.

     
    Komentář ze dne: 28.01.2011 22:08:56     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Pardon, zkuste www.ocs.cz/oc/MoPar.html, ten bude lepší.

     
    Komentář ze dne: 28.01.2011 23:01:46     Reagovat
    Autor: dante - dante
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    the door could be opened as a gate, making me able to move full-size coffins at the back

    umm hum :)

     
    Komentář ze dne: 29.01.2011 09:19:04     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ony ty ameriky mají vůbec spoustu výhod. Např. až tady ti mizerní páchnoucí bolševici definitivně zakáží ochranné rámy, pořídím si něco jako toto:

    farm4.static.flickr.com/3200/2540505362_2740960eaf.jpg

    Uznáte snad, že na nějakém BMW neřkuli na Fóbii by to vypadalo blbě, zatímco u tohoto vozu je to zcela dokonalé.

     
    Komentář ze dne: 29.01.2011 12:27:27     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    "...zatímco u tohoto vozu je to zcela dokonalé"

    až na to, že v noci neuvidíš na cestu, protože to paroží zakrejvá lucerny 8o)

     
    Komentář ze dne: 29.01.2011 15:42:30     Reagovat
    Autor: dante - dante
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    S timhle se tady v Texasu nejezdi za hranice farmy. Je to podobne, kdyby do Prahy prijel clovek na Zetoru s valnikem a v tom mel zapichnute vidle....

    V CR to ma nadech romantiky, ale v realite to je znacka maximalniho vidlaka :)

     
    Komentář ze dne: 29.01.2011 18:37:36     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    ... then there was the whole "Redneck" comment. And I'm sensing that you took that negatively. But let's break down that word "Redneck". First word red, color of power, fire, passion. Second word neck... neck... hey I can't think of nothing for neck right now, but without that you still got red and that's something to be proud of!

     
    Komentář ze dne: 29.01.2011 18:59:22     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Naopak, desing nových BMW nebo Fabií je tam takový, že jedny rohy navíc by se v té hrůze ztratily. Na té fotce to naopak przní velmi hezké auto.

     
    Komentář ze dne: 28.01.2011 08:16:10     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re:
    Hlavy couhaji, ale to bylo patrne diky nevhodne serizene sedacce.

     
    Komentář ze dne: 28.01.2011 21:28:08     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re:
    img4.imageshack.us/img4/8789/16102010078.jpg
    img842.imageshack.us/img842/9233/16102010076.jpg

    Heky je hubenej a má +/- 2,0m. Tlustej by se nevešel ani náhodou. Jenže...jak si do toho sedal, chtěl si posunout sedadlo dozadu, ale vzal za páku, která vypadá jako předozadní posun u škodivek, ale je to výškový stavítko sedadla...a sedadlo mu vyjelo úplně nahoru. Nebejt toho, má hlavu stejně s rámem okna, což je vlastně jedno, protože to auto je mu opravdu malý. Ne náhodou má T613 8o)

     
    Komentář ze dne: 29.01.2011 11:41:51     Reagovat
    Autor: yossarianeq - yossarianeq
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Mensi OT, neberte si to nejak osobne, ale proc maji lidi tendenci linkovat na fotky v rozliseni, ktere bych si mohl vytisknout na plakat, a pritom mizerne kvality? Zmensena na 800x600 by mela vypovidajici hodnotu stejnou.

     
    Komentář ze dne: 29.01.2011 12:33:49     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    v tomhle rozlišení fotí telefon...a pokud bych měl tu fotku ještě zmenšovat na 800x600, tak se na to rovnou vyseru, protože je dost na tom, že jsem musel najít telefon na kterej jsem to fotil, zjistil, že v něm ta karta není, našel kartu, natáhnul to do kompu a z něj na imageshack, aby ses na to mohl podívat. stahuje se ti to dlouho nebo proč sis dal práci napsat? mi se ta fotka natáhne a zobrazí asi tak za půlvteřinu. promiň!

     
    Komentář ze dne: 29.01.2011 12:58:35     Reagovat
    Autor: yossarianeq - yossarianeq
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Stahuje se mi to na mobilnim pripojeni dlouho, a jeste to musim v prohlizeci zmensovat. Ale nic se nedeje, omluva se prijima.

    Komentář ze dne: 27.01.2011 23:49:16     Reagovat
    Autor: Mlok - Mlok
    Titulek:Obrazky !!
    Mel bych jednu prosbu pro vsechny kdo pisou nejakou recenzi nebo mozna i pro dfense, kdyz schvaluje clanky > nemohla by byt kazda recenze doplnena alespon jednou fotografii recenzovaneho vozidla ? Imho by to o dost zvedlo vyzneni clanku, zatraktivnilo a prineslo vice informaci ctenari.

    Diky.

     
    Komentář ze dne: 28.01.2011 00:08:29     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Obrazky !!
    Presne tak. A uz tu par takovych peknych recenzi bylo. Ja do takovyho clanku nakouknu a kdyz tam nejsou fotky, ani to nectu, stejne jako treba tenhle. Dneska ma minimalne mobila s fotakem kazdej, tak kde je problem?

     
    Komentář ze dne: 28.01.2011 00:50:54     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Obrazky !!
    Na druhou stranu zase jedna z vůbec nejlepších recensí v celé historii tohoto webu je tato: www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2007041603 -- a ta je bez obrázku.

     
    Komentář ze dne: 28.01.2011 05:59:35     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Obrazky !!
    Nojo, jenže každej člověk ví, jak vypadá kůň, ale ne každý ví, jak vypadá zrovna BMW 318i E30.

    A vím o ještě lepší recenzi, která sice neobsahuje přímo obrázek, ale je v ní link na něj: www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2009031504

     
    Komentář ze dne: 29.01.2011 10:31:09     Reagovat
    Autor: Bandit - Bandit
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Obrazky !!
    Né každý ví ja vypadá E30 a jak je vidno, ne každý zná google..... :)

     
    Komentář ze dne: 29.01.2011 12:45:00     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Obrazky !!
    O to nejde. To tam můžeš dát místo článku rovnou nadpis a "UTFG". Když se podíváš třeba na auto.idnes.cz, tak u každý recenze auta je fotka.

     
    Komentář ze dne: 29.01.2011 14:25:22     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obrazky !!
    Dobrej napad. Clanek by sestaval z nadpisu a komentaru o tom, co kdo kde na toto tema nasel. :-)

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.