Soudruh odborář Dušek, výrazná postava odborového hnití, učinil
pokus sesadit mě z pozice předního
certifikovaného homofoba. Jak je vůbec možný takový konflikt v našem
politicky korektním světě?
(...) homosexuál Žaluda drží s homosexuálem Slamečkou, homosexuál
Slamečka má vazby na homosexuála Nováka. A na ministerstvu dopravy je těch
homosexuálů natahanejch tak dvacet a ve vedení drah tak třicet, a tihle
lidé absolutně ovládají České dráhy. To mi věřte. Já tam chci založit spolek
čtyřprocentní menšiny heterosexuálů, abychom měli rovné příležitosti. Můžu
vám říct, že se tam bojím ohnout pro tužku na chodbě. (celý rozhovor
zde).
Já si myslím, že Dušek nic homofobního neřekl. Homofobní by bylo, kdyby
prohlásil, že uvedení papaláši jsou teplí a proto špatní, což on neučinil.
On však pouze pojmenoval aktuální stav, zmínil některé své zamýšlené projekty
ohledně preference menšin a vyjádřil obavu o svůj odborářský anál. Kdyby
byly role obrácené, Dušek byl teplej odborář a kritizoval chování heteráků,
vůbec nic by se nestalo, teplomédia by si mlaskala, že odborář je nejen
sociálně, ale také duhově orientovaný.
V duhovém světě zavládla přesto nebývalá hysterie. Na jedné straně velkolepě
demonstrují bukové svoji rovnoprávnost a normálnost při různých akcích,
happeningách a pochodech duhových tak, až oči přecházejí. Vyžadují veřejné
ovace za svoje coming outy. Na druhé straně se mohou domrtě posrat, když
na ně někdo ukazuje prstíkem. Každou chvíli se dozvídáme, který politik
se rozvádí, který politik píchá jakou herečku, dotyčný se na to tváří jako
namlsanej kocour, protože celý národ vidí, jaký je kanec. Topolánek pobíhá
po italské půdě dole bez (doslova), Kateřina Brožová vystrkuje na setkáních
ČSSD její přední i zadní hovězí. Dokonce i taková Kateřina Jacques, jejíž
slastné auuu auuu nám jistě dosud zní v uších a kterou si rozhodně nikdo
nespleteme s nadsamicí, si dovedla na politické scéně obstarat heterosexuálního
partnera a podělit se o tento úlovek s veřejností. Prostě spousta zpráv
z heteráckýho prostředí, tak co takhle nastolit trochu rovnoprávnosti a
vyváženě informovat o intimních záležitostech byrokratů z Českých drah
a ministerstva dopravy? Co na tom? Jsou to jednou veřejné osoby.
Naše buky něco trápí. Jako by byli/y rovnoprávní/é, ale zase v jistých
ohledech nebyli/y.
Odborář je v eurosocialistickém státě velký zvíře, ale jsou věci, do
kterých se ani odborářský prominent strefovat prostě nebude. Co je nám
po tom. Hoďme se do klidu a nezúčastněně sledujme urputný zápas oranžových
a duhových. To je přece obrovský dar z nebes.
Já však vidím výzvu ve slovech übergaye Hromady:
"Ať přinese důkazy, že pan Slamečka a další jsou ve svých úřadech
neschopní. Ale jestli chce infikovat veřejnost tím, že homosexuálové mají
nějaké komploty lidí, (...)"
Následující řádky budou o tom, co v ministru úřednické vlády Slamečkovi
máme, a to bez ohledu na to, jaká je jeho skutečná sexuální orientace a
zda na dovolenou jezdí s dámou, pánem nebo s nějakým zvířátkem.
Byli jsme informováni, že polovina silnic nižších tříd je v havarijním
stavu. V tomto stavu je také zhruba 1700 z 12000 silničních mostů. Neslyšel
jsem od Slamečky ani slovo o tom, co proti tomu hodlá jeho úřad činit.
Slamečka vidí jiné priority. Za naše peníze si
Slamečka postavil cyklostezku. Na opravy silnic peníze nejsou. Ale
na
cyklostezky peníze budou, i kdyby čert cylindry sral.
Pro Hromadu: Je to neschopný ministr.
Ohledně automobilové dopravy prohlásil Slamečka: "Lidé jezdí v autech,
jejichž provoz je maximálně krytý daňovými výhodami a oni sami na
něj jen velmi málo přispívají. Potom je to velmi těžké, protože
lidé z aut těžko odcházejí. V tomto ohledu mám ale i srovnání s Rakouskem
či Německem, kde se automobily v práci také hodně používají. Tady je důležité,
jaká je politika firem a přirozeně i politika státu vůči automobilům."
Mám jen já pocit, jako by mluvil nějaký zmrd z Automatu a ne ministr
dopravy?
Pro Hromadu: Je to neschopný ministr a demagog.
Jednoho dne, jmenovitě 13.1.2010, se Slamečka vyprázdnil na zasedání
hospodářského výboru poslanecké sněmovny. Pokud lze jeho vystoupení shrnout,
pak a) nesmíme dopustit rozvolnění bodového systému (tzn. musejí
tam zůstat přesně ty nesmyslné tresty, které jsou tam nyní), b) musíme
naopak uvolnit některé regulace cyklistické dopravy, aby se cyklistům lépe
prasilo.
Pro Hromadu: Je to neschopný ministr, demagog a podporuje buzeraci slušných
lidí.
Také se našly nějaké peníze na evidentně předražené dálniční cedule,
nakoupené bez tendru od univerzálního sponzora politické scény, firmy Kapsch.
Podle posledních zjištění se zdá, že cedule nejsou předražené, protože
jejich součástí cit. "jsou navíc kamerové systémy, detektory dopravního
proudu nebo kalkulačky na výpočet jízdní doby". Cenu patrně táhne nahoru
nějaký big bro hardware, se kterým bude pracovat nevímkdo a údaje zpracuje
nevímnač.
Pro Hromadu: Je to neschopný ministr, demagog a podporuje buzeraci a
fízlování slušných lidí.
Veřejně nepříliš známou aktivitou Slamečky je vytrvalý boj za zpoplatnění
dálničního okruhu Prahy.
"(...) ministr dopravy Ing. Slamečka trvá na minimálním kompromisu
zpoplatnění těch úseků Pražského okruhu, kde je Pražský a městský okruh
v provozu současně. Jednání k této problematice ještě proběhnou." Větu
najdete v zápisu
z jednání jakési obskurní komise magoostrátu hl. m. Prahy.
Další Slamečkovou aktivitou tohoto druhu je úsilí o to, aby zamýšlené
elektronické dálniční kupóny nebyly přenosné, protože se obává, že by přenášení
kupónu z auta do auta snížilo výnosy z prodeje kupónů. Právě přenosnost
elektronické viněty byla předkládána stádu jako hlavní výhoda tohoto fízlovského
systému a jejím racionálním základem bylo, že platba za kupón je platbou
za užívání dálnice bez ohledu na to, v kterém autě uživatel právě sedí.
Slamečka tak defacto prohlásil dopravní kupón za daň z auta.
Pro Hromadu: Je to neschopný ministr, demagog, podporuje buzeraci a
fízlování slušných lidí, a také si z nich dělá dojnou krávu.
Stačí?
9.3.2010 D-FENS