Komentáře ke článku: Městský METROPOLITAN (ze dne 08.08.2010, autor článku: C. J. Hornster)
Přidat nový komentář
|
Turnikety za 1 mld? Odhady DPP (!) byly na 3,5 mld. A to se vyplati.
|
|
|
Pokud DPP nepředloží veřejnosti studii od Deloitte, tak jim nikdo neuvěří (koluje hodně zavádějících informací jako návratnost 5-6 let, výpočty s kalkulací 20% černých pasažérů...) - http://prazanezamhd.kvalitne.cz/neturniketum-akce2.html
|
|
jen malá poznámečka: ty náklady na olympiádu v praze se ti zase moc nepovedly. 4 miliardy by stála tak národní knihovna a to jsem z lacinýho kraje :-) u olympiády se odhadovalo kolem 150 mld. a to bylo taky hooooodně optimistický...
|
|
|
OH Vencouver 2010 - původní výpočet nákladů 1,5 mld USD, realizovalo se to za 5,5 mld USD. Plán příjmů byl 9,5 mld USD, realita pouze 1 mld USD. Montreal OH z 1976 splácel dluhy do roku 2002. Atény OH mají dluh 7 mld USD. Londýn v roce 2004 začal s investicí 4 mld. liber a nyní jsou na 10 a to ještě není rok 2012 :-/
OH je prostě nekontrolovatelný pravidelně-se-opakující megaprojekt.
|
|
Rozhodování o těchto betonových a prahových opatřeních je jistě také v kompetenci městských částí
To se pletete, většinou není - většinu těchto úprav hradí OMI MHMP (zkrátka magistrát) v souladu s TSK. Navíc těch řešení tam moc není, v případě přechodu jsou na dvoupruhovkách dvě varianty - buď tam budou světla, nebo to zúžíte do jednoho pruhu.
|
|
|
Co se týče těch pitomých betonů v Praze, pohla by se tam uspořádat demoliční jízda tanků s radlicemi a bylo by po betonech. Takové úpravý se u nás zas až tak moc zatím nedělají, jinak je to pěkná hovadina s těmi betony!
Pokud má být přechod přes dvouproudovku, tak nejlepší řešení je vždy nadchod, nebo podchod! Přechod je kravina, nebo těch chodců je po hřbitovech ještě pořád málo? Je ale pravda, že u nás podchod je, ale nad ním i přechod, který tak odporuje i EU pravidlům (když je podchod, přechod nad ním být nesmí) a chodci se přes něho courají, místo aby chodili podchodem. Když už jdu po tom přechodě, tak aspoň tak, aby auta nemusela zastavovat, ale lidi jsou bezohlední.
Co se týče cyklistů, dá se jim vyhradit kousek chodníku, stejně jich tam zas nejezdí tolik, tak proč ubírat ze silnice, která je přetížená, tudíž kde by ztráta kapacity byla bolestná. Sice nesnáším jízdu autem v městském provozu, a odsuzuji ježdění do práce autem jen s kufříkem, pokud existuje jiná akceptovatelná alternativa, ale restrikce proti plynulosti dopravy zas nesnáším ještě mnohem víc, protože občas potřebuju také autem někam pro něco zajet, projet městem a potom trpím. Auto po městě pochopím pokud převážím, něco, co bych v MHD těžko dopravoval, jinak je lepší MHD!
Ještě že v té prokleté ODSácké Praze nebydlím a vyskytuji se tam max 1x za několik let a to ještě obvykle ne svým autem, které tam semnou bylo jen 1x o víkendu.
|
|
Njn, neštěstí. Ale taková je každá druhá radnice. Náš pan starosta se taky umí hezky fotit a usmívat do časopiču, ale že tu není kde parkovat a množí se tu v praku všelijaká svoloč, o tom už nechce slyšet (Brno-Vinohrady). Jinak, sám též občas jezdím na kole, a jsem toho názoru, že cyklostezka natřená tím červeným sráčem je za sebemenšího vlhka pěkná vražda, pač to po ní klouže jak po ..... .... . Tak jestli vám nakonec pár agresivních pumpičkářů, kteří nebudou přizpůsobovat rychlost šlapkacího interceptoru okolnostem, neubude =)).
|
|
|
Ale o to právě jde :-) - smyslem červených cyklopruhů je redukce pumpičkářů na únosnou mez případně jejich odsun jinam - hřbitov, nemocnice aj. Samozřejmě pod dohledem kamer :-) Ani bourat se nebude neorganizovaně že? Kocourkov je celkem příjemné místo s průhledným uspořádáním oproti tomuto Čechistánu.
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Městský METROPOLITAN
|