Komentáře ke článku: Dopravní zklidňování Roudnice style (ze dne 17.05.2015, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
...roudnický Olympijský bulvár. ;-)
|
|
Nevím, zda mám hloupý prohlížeč nebo nějakou chybku v něm... Ale nezvětšitelné fotky velikosti ciferníku náramkových hodinek jsou.... zcela zbytečné. :D
|
|
|
Obavam se, ze stejny problém ma vice lidi, vcetne me :-(
|
|
|
Na těch thumbnailech je vidět velké... nic, čitelný je jen ten předvolební plakát konkurence. Ale imho to ničemu nevadí - ten článek je v podstatě jen povolební nářek - to máte za to, že jste nevolili nás.
|
|
Roudnicí projíždím jednou za pár let a tak mohu s odstupem času objektivně posoudit, že vaše zvyjebané město bylo jedna dopravní katastrofa už odedávna. Tohle už je pouze pokračování debilních tendencí po léta pěstovaných: tranzit městem rozhozený do dvou jednosměrek, ale tak nějak pitomě, že půlku města zcela nesmyslně objíždíte. Dopravní značení značení na <!> . Zaparkovat se tam rozumně nedá. Přechody pro chodce každých pár metrů. A troufám si říci, že v Roudnici jsou chodci široko daleko nejblbější, protože tak idiotsky jako u vás, se pod kola nevrhají nikde jinde. Volební výsledek (a důsledky pro dopravní politiku) tak vcelku koresponduje s inteligencí místních voličů, jaký div.
|
|
Na toto téma existuje pouze jediná možná odpověď:
https://www.youtube.com/watch?v=ww4XqAE6UyM
|
|
|
Tak konečně vím, jak začínal D-FENS.
|
|
|
To je libovka ovšem :D :D :D
|
|
Článek jsem zasílal ke zveřejnění s fotkami v plném rozlišení a požádal jsem D-fense aby velikost zachoval alespoň nahráním fotek na externí zdroj a odkazem na něj. Asi to nevyšlo. Zde jsou fotky v plném rozlišení:
Křižovatka s jednosměrnou Sokolskou:
http://imageshack.com/a/img901/1218/b75yky.jpg
Příjezd k nemocnici a hasičárně:
http://imageshack.com/a/img673/7522/KUtukY.jpg
Nový kruháč u Tesca:
http://imageshack.com/a/img905/2537/h3yhOv.jpg
Jednosměrka na Rvačově:
http://imageshack.com/a/img537/3999/eYTIeD.jpg
Navrhuji vyhlásit sbírku na nový server a bandwidth, tak aby bylo možné zveřejňovat články i s fotkama. Stačila by od každého čtenáře koruna :-)
|
|
Tohle už tu několikrát bylo, cílem tkzv. zklidnění, je co nejvíce řidičům znepříjemnit
průjezd, aby hledali jinou cestu. to platí pro menší obce. Místní se časem naučí s omezími
žít, ale ti co přijedou třeba na návštěvu, mají problém. K dokonalosti to dovedli v Praze v
Karlíně, ikdyž teď už to je zase jinak a je to přeci jen přátelštější, ale původní řešení
to byla hrůza a kritizovali to hlavně místní, protože příjezd domů a odjezd z domu byla
legální kličkovaná. Dost povedené byly také Strakonice, též se o tom tady psalo. Jacísi
dopravní inženýři dokáží otrávit život lidem, kteří z nějakého důvodu do oblasti zamíří. Ti
pak bloudí a projedou násobek vzdálenosti, než je nutné. A v Karlíně ještě navíc v
jednosměrkách jezdí oficiálně cyklisté protisměrem. Kdo tohle vymyslel, to musel být de..l.
Nejhorší na tom je fakt, že autoři to prezentují jako službu místním! Počítal jsem to podle
mapy, když bydlíte na Karlínském náměstí, tak musíte domů a ven najet 185% vzdálenosti, než
bylo původně potřeba. Tedy 185% více paliva, více exhalací a více .....
|
|
|
Jednosměrky s obousměrným provozem cyklistů už nejsou jen v karlíně, ale bohužel jako mor se rozlézají všude i v jiných městech.
Jinak to prosím upřesněte: píšete, že
když bydlíte na Karlínském náměstí, tak musíte domů a ven najet 185% vzdálenosti, než bylo původně potřeba
Potom tedy spotřebujete nikoliv 185% více paliva, ale o 85 % více paliva (zhruba, samozřejmě). Rozumíme si?
|
|
V Roudnici je zajímavé jednou za dva roky letiště. Jinak není důvod se tam vyskytovat.
Kruháč s rantlem je libovej, ale nevypadá to, že by majitel vjezdu tento v posledních třiceti letech používal.... :)
|
|
Roudnice nad Labem je pro mně sice setsakramensky daleko, ale jde tady o princip.
Vezme se normální menší město, nebo čtvrť a banda dopravních rádoby diletantských inženýrů zmrví, co se dá! Jejich oblíbenými výmysly jsou přítom kruhové objezdy, nesmyslné ostrůvky nutící řidiče kličkovat jak vyplašený zajíc a ještě ho natřásají nesmyslnými dopravními prahy. (tady mně mrzí, že výrobci aut ještě nevyvinuli podvozek, který by umožňoval projíždět prahy v plné rychlosti bez negativních důsledků pro komfort a auto, nejblíž zatím byl citroen C6 s amvarem) Výsledek jsou jen zácpy a zhoršení průjezdnosti zpomalení a zahuštění dopravy, více emisí hluku a větší obtěžování obyvatel.
Souhlasím, že příliš vysoký provoz ve městě, hlavně u tranzitní dopravy je nepříjemný problém, ale jediným opravdu efektivním řešením je tady obchvat, nebo tunel pod městem, jako na dálnici ve Vídni.
Zklidňování dopravy se hodí maximálně na ulice v obytné zástavbě, ale realizovat ho na tranzitních trasách v obci může jen debil zmrd a diletant! Každý kdo toto podporuje je u mně vůl a za tím si stojím, to si podepíšu kdykoliv před kýmkoliv!
|
|
tomu chybí dvě věci:
a) Zjednosměrnit ulice! Hornickou a T.G. Masaryka směrem na západ, Vrchlivkého na sever a 17. listopadu na východ. Z ušetřeného pruhu udělat vyhrazený pruh pro autobusy a směrově jej odělit od toho, který po zúžení na 2,2 m bude sloužit pro cyklisty a auta.
b) Pokud je na nějaké křižovatce ulice vedena jako hlavní, tak za značku hlavní silnice osadit značku "dej přednost v jízdě" s dodatkovou cedulkou jako tady: http://www.vsechny-autoskoly.cz/dopravni_znacka/dej_prednost_v_jizde_tramvaji/ Namísto tramvaje tam ale bude vyobrazen cyklista.
Důvod? Pokud někoho na radnici trefí šlak, tak to s ním sanitka bude muset objet až ke Kauflandu a zpátky k nemocnici. A zpomalovací prahy.
PS: Nedal by se na Kratochvílově vybudovat železniční přejezd? Nevycházejí tam rozhledové vzdáenosti, musel by brzdit i vlak na 10 km/h. To by bylo to pravé zklidnění. A když už ne, tak aspoň naoko - stahovat na mostě závory, když pod mostem jede vlak. Ne? Škoda :(
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Dopravní zklidňování Roudnice style
|