D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: ANuS z jiného pohledu
    (ze dne 19.12.2010, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 20.12.2010 00:05:55     Reagovat
    Autor: rory2k@atlas.cz - rory2k
    Titulek:Trefné
    ...jenom technická:aviofilové obvykle neonanují u outermarkeru(7.km dráhy 24, lokalita Suchdol - Kozí hřbety), protože tam jsou pro ně éra ještě příliš vysoko; nýbrž u middlemarkeru(1. km téže dráhy, lokalita Přední Kopanina), kde obvykle svými vozy ucpou kruhák na silnici do Tuchoměřic včetně odbočky k samotnému middlemarkeru(takže zabrání vozidlům ŘLP k přístupu na zařízení, což v případě nutnosti rychlého zásahu může být docela proublem).
    Po zmínce o aviofilech, tlačících popelnici s logem ČSA, jsem musel na pár minut čtení Vašeho článku přerušit kvůli očistě poprskaného monitoru :-)))))

     
    Komentář ze dne: 20.12.2010 23:45:42     Reagovat
    Autor: Debil 041 - Debil 041 - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Ne-trefné
    No, ono to, rory2000, je s těmi spottery kapánek jinak, než píše autor a vy. Ti, kdož ucpávají kruhák v Kopanině, jsou rodinky a náhodní kolemjedoucí. Na jumbo jezdí už jenom vidiečané... Jinými slovy, žádní spotteři, kteří by tam onanovali. A když už mluvíme o onanii - protože jsou mezi nimi i opravdu hezké slečny (a že nekecám www.planes.cz/cs/photo/1003357/b747-406-ph-bfn-klm-klm-kl-saint-maarten- sxm-tncm/). Takže bych spíše hovořil obecněji o masturbaci, a to i přesto, že to slečna na obrázku doopravdy nemá zapotřebí... ;-)

    A navíc se tito "aviofilové" vůbec nepotřebují lísat k popelnicím postříkaným v barvách ČSA. Povětšinou jsou to zaměstnanci aerolinek samotných, popř. jiných firem provozujících svoji činnost na letištích v ČR i jinde po světě.

     
    Komentář ze dne: 21.12.2010 13:43:17     Reagovat
    Autor: Dirk Gently - Dirk Gently
    Titulek:Re: Re: Ne-trefné
    No právě - v jejich aviofilním poamtení jdou dělat k jakékoliv firmě, která provozuje svoji činnost převážně na letišti. Co na tom že tam dělají letadlům naprosto nepříbuznou činnost, např. v trafice nebo u odbavení, resp. přendavače kufrů na pás. Pak se jen utvrdí v tom, že všemu strašně rozumí ještě víc, když vlastně pracují na Ruzyni. Pak machrujou na netu na ostatní postižence, kteří neměli to štěstí a tahají se s kuframa nebo popelnicema mimo letiště. Já zastávám názor vycházející z dlouholeté osobní zkušenosti, mimochodem útrpné, s těmito asociálními chytrolíny. Jejich sociální inteligence, společenská empatie a mezilidské jednání je snad ještě pod bodem absolutní nuly. Nikdo mi nenamluví, že exoti fotící si už po dvoutísícípětistéšedesátédruhé to samé letadlo na inner- middle- outermarkeru nebo jinde jsou normální. Koníček si představuji jako činnost, která nezabírá duševní kapacitu během veškerého času, kdy se nemusí myslet na práci, nebo spíš zaměstnání. Tito lidé si ještě myslí, jak znají všechno ohledně letadýlek, dávají si návzájem na postižených fórech ukoly jako je nastudování si nějaké předpisu ICAO, IATA nebo jaké. Aniž bych tenhle oboro žral, tak jsem se musel něco naučit a při nechtěné diskusi o letadlech s těmito individui mi pravidelně říkali kokotiny odporující faktům, občas i logice. Jsou to prostě zoufalci, kteří se nedokážou realizovat v něčem jiném, tak si našly obor lidské činnosti s jistou prestiží a machrují na neznalé...to by se dalo přirovnat k touze muže s malým pyjem po velkém autě.

     
    Komentář ze dne: 21.12.2010 13:50:05     Reagovat
    Autor: cover72 - cover72
    Titulek:Re: Re: Re: Ne-trefné
    "Koníček si představuji jako činnost, která nezabírá duševní kapacitu během veškerého času, kdy se nemusí myslet na práci, nebo spíš zaměstnání."
    Takže takoví programátoři OpenSource vlastně nemají koníčka a jsou.. Komputerfilové?
    Jinak http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2004030401

     
    Komentář ze dne: 21.12.2010 16:01:10     Reagovat
    Autor: Dirk Gently - Dirk Gently
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Ne-trefné
    Rozdíl mezi programátory opensource, zahrádkáři a třeba kutily oproti aviofilům je to, že jejich koníček má fyzický nebo duševní výstup. Nějaký produkt snažení, který při snaze o tento produkt člověku přinese rozvoj, zkušenost a dobrý pocit bez peněz. Prostě je to taková anlogická činnost k práci pro peníze, akorát že koníček přinese jiné ocenění než prachy. Aviofilové dokážou jen tlachat mezi sebou blbosti, ve kterých se utvrzují nebo tlachat blbosti směrem k nepostiženým lidem. Oni nemají nějaký produkt, výsledek, kterého chtějí dosáhnout...zatím jsem ho nepostřehl. Ty jejich IVAO sítě ovládají zoufalci, kteří šli do kurzu na řídícího a vykopli je už v základním výcviku(což se nepovede jen tak někomu) a dál házejí perly blbosti svým nohsledům, kteří se tím naučí úplně špatné postupy řízení provozu...ale na netu to funguje, protože letadla jsou virtuální. Víte například, že tyhle osoby si doma zapnou flight simulátor a letí třeba z Prahy do New Yorku? To znamená 20 minut "práce" dostat letadlo do cestovní hladiny, pak 12 hodin čumění do monitoru (kdy je nějaký uberichtyl co 30 minut kontroluje jestli tvrdnou před monitorem) a pak 20 minut na přistání.

     
    Komentář ze dne: 21.12.2010 16:08:37     Reagovat
    Autor: cover72 - cover72
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Ne-trefné
    Tak výstup by byly fotky letounů (pár spotterů od vidění znám a "loví" registrace, které doposud nemají ve sbírce či unikátní stroje) či vzdělávání se v oboru letectví, ne? Třeba rozdíl mezi B734 a 739 nebo jak jsou ty verze. "Armchair pilots" pak docela chápu, protože jsem jako dítě také miloval letadla a ještě před pár lety jsem hrál také pěkných pár leteckých simulátorů - ale faktem je, že jsem nikdy nevydržel letět stabilně na autopilota déle, než nějakých 20 minut - a to jsem se v mezičase bavil zoufalými pokusy zjistit, kde vlastně jsem.. Nicméně virtuální Hawker 800XP ve Fly!2 si příležitostně "nastartuju" ještě dnes, čistě jen pro ten pocit, že "vím jak".

    Trochu milosrdenství ;-)

     
    Komentář ze dne: 21.12.2010 16:39:11     Reagovat
    Autor: Dirk Gently - Dirk Gently
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ne-trefné
    Zkušenosti mluví jasně - NO MERCY! :-)

     
    Komentář ze dne: 21.12.2010 16:47:50     Reagovat
    Autor: Debil041 - Debil041 - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Ne-trefné
    Hihihihi, obávám se ale, že tvoje předchozí definice aviofilů se nám kapánek posunula...Ti, o nichž nyní hovoříš se povětšinou nesrocují u -markerů (ostatně, kde v ČR máme innermarker?), ale doopravdy sedí u počítačů a hrají si s letadýlky. Existuje nějaká srozumitelná definice aviofila, které bychom se mohli držet?

    Jestli hledáš v koníčku produkt, pak je mi tě upřímně líto. Znám pár "sciencofilů", oni jsou to kucí šikovný přes matematiku, ale jinak sociálně pod bodem mrazu. Dokážou akorát tlachat blbosti směrem k nepostiženým lidem. Jóó, ta společnost je nějaká zvrácená!

    Jsem si naprosto jist, že pár lidí z těchto výše zmíněných na ŘLP pracuje a prošli standardním procesem. Pokud se nemýlím, tak jsi popisoval základní výcvik a jím produkovaný "odpad" jako náhodný proces, ve kterém hraje hlavní roli momentální rozpoložení instruktora. Tak jak to teda je? Nekecáš náhodou???

     
    Komentář ze dne: 22.12.2010 09:29:43     Reagovat
    Autor: Dirk Gently - Dirk Gently
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ne-trefné
    Oni stíhají všechny ty podivné věci, které popisuju. Mě to otravuje a pak točí, když to slyším...potkal jsi někoho, kdo mele ve dne v noci o tom stejným? Ty kucí šikovný matematický jsou taky asociální, ale třeba ne otravný.

    A z jakého důvodu lituješ mého přístupu ke koníčkům? Mám fajn pocit, když se mi povede něco, o co se snažím. Přece nikdo nemá koníček, kde by nešel za nějakým výsledkem - kope snad někdo jámu, aby jí pak zahrabal a mohl to celé opakovat? Zahrádkářům vyrostou kytky, šachisti porazí dřív neporazitelného, duševně pracíjící si při kopání základů pro chatu vypláchne hlavu a ještě má tu jámu pro základy, fanda fotbalu si během zápasu užívá amtosféru a jak to kucí uměj, ... Pořád tam vidím nějaký cíl.

    ad odpad výcviku - mylíš se, popisoval jsem náhodná úmrtí v pokračovacím výcviku, který už probíhá se zaměřením na konkrétní pracoviště, kdežto základní výcvik je obecnější část na naučení základních principů.

     
    Komentář ze dne: 23.12.2010 10:12:15     Reagovat
    Autor: Debil041 - Debil041 - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Ne-trefné
    Ale prosímtebe... Těch, kdo mi ustavičně melou ve dne v noci o tom samým
    (nesmyslu) je taková spousta, že ti tvoji aviofilové jsou vítané zpestření. Tvůj problém, že s nimi nedokážeš hovořit.

    Možná si neuvědomuješ vhodnost svých příměrů, ale fanda fotbalu a jeho "užívání si atmosféry a jak to kucí uměj", to je jeden z největších superkydů roku 2010!!! Oproti tomu je vypláchnutá hlava kopáče základů slaboučký odvárek. To snad ani nemůžeš myslet vážně :-D Nechtěl bych být v pozici, kdy bych se měl ztotožnit s tvými koníčkářskými cíli :-D

    Ad odpad výcviku - nemýlím se. Nemohu, protože vycházím z tvého popisu.
    Cituji: "Jen pro info, celkově výcvik trvá 2 roky, z toho s těmito instruktory asi 1,5 roku, může se tam přihlásit kdokoliv kdo má minimálně maturitu, umí anglicky a projde psychickými a fyzickými testy…pokud však v podniku už máte rodinného příslušníka, dostanete se po splnění požadavků výše do výcviku, nikoliv automaticky k licenci, zcela jistě – hlásí se přece jen cca 500 lidí ale do základního kurzu berou jen asi 15-20, které postupně vyhazují podle prokázaných schopností). Takže je cvičí a instruují, jak to dělat správně, ohodnocení mají zcela legitimně zvýšené o instruktorské příplatky. Jenže vždy za nějaké období je něco jako test a ten pak podle nálady instruktorů projde ten a ten zase ne, nebo všichni, nebo nikdo… Pak se zjistí, že by takhle skončili všichni frekventanti a to teda ne, tak se je to zase nechá udělat. Jeden z frekventantů prý mimosoudním vyrovnáním získal náhradu za neoprávněné vyhození… Každopádně tento způsob výběru dle aktuální nálady nebo potřeb představuje síto s kolísavou kvalitou výstupu, takže se řídícím stal i jeden lempl, který po třech měsících samostatné práce málem (50 metrů náhodný rozestup) srazil letadlo z nebo do Polska, což se podařilo úspěšně ututlat."

    Pokud zde někdo najde slovní spojení "pokračovací výcvik", rád se nechám do tohoto kurzu zapsat. Už jsem začal studovat lis.rlp.cz/predpisy/predpisy/dokumenty/L/L-4444/index.htm
    :-)

    Komentář ze dne: 20.12.2010 00:38:00     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:
    Milý kolego:

    "(...)takže se řídícím stal i jeden lempl, který po třech měsících samostatné práce málem (50 metrů náhodný rozestup) srazil letadlo z nebo do Polska, což se podařilo úspěšně ututlat. Jenže ho snad někdo z řídících naprášil na fízlech a bylo z toho podezření ze spáchání trestného činu (a s tím úplně souhlasím) a papíry v čistírně."

    Tohle je jednak úmyslně nepřesný údaj o rozstupu, jednak v tom - podobně jako Peter Nielsen v r. 2002 - nebyl tak úplně sám, že, a jednak svou formulací ses zachoval přesně, jak definuješ:

    "Jenže tohle u části z nich, podle mě větší části, vyvolává takzvaný pilotní efekt (Víte jak poznáte pilota na diskotéce? On vám to řekne sám) a pak se chovají, jak se chovají."

    (On to posral, já ne; já jsem borec, on loser.)

     
    Komentář ze dne: 21.12.2010 10:00:46     Reagovat
    Autor: SPECZ - specz
    Titulek:Re:
    Těch 50 m rozestupu psanejch v článku mi přijde jako naprostá kokotina, pilot přeci neni slepej, + předpokládam že bude mít nějaký zařízení (radar) kterej začne řvát jak vzteklej když se k něčemu moc přiblíží. Nebo se pletu ?

     
    Komentář ze dne: 21.12.2010 12:13:15     Reagovat
    Autor: Dirk Gently - Dirk Gently
    Titulek:Re: Re:
    Já vím o jednom případu, kdy se tohle stalo na 100% a to jsem potom vůbec nepátral. Nepotvrzených sblížení s takovým rozstupem se ke mně dostalo několik.

    Jinak ale v letadle, které může létat za "každého" počasí, tedy IFR lety, mají TCAS radar. Ten hlídá vertikální a horizontální rozstupy mezi letadly v okolí cca 20km (nevím přesně, ale vidí letadlo dost dlouho předtím než by mohlo dojít ke srážce). Tenhle systém hlásí alarm i při situacích, kdy to jen směřuje k narušení minimální vzdálenosti. To se právě stává i v situacích, kdy proti sobě klešou(idiotské slovo vymyšlené na oblasti-ACC Praha) a stoupají letadla zpravidla u hranic a letišť. Tam to takhle zahlásí, jenže letadla se obvykle nemůžou srazit kvůli omezení rate (anglicky rychlost klesání/stoupání) jako základním nástrojem pro řízení provozu. Jenže pak do procesu vstupují tlaky jako nutnost mít letadlo někde v určité výšce (protože by to pak stálo telefon do vedlejšího státu s aktuální informací o výšce letadla, která je mimo obecně platnou dohodu), mít prostor pro stoupání/klesání jiných letadel nebo prostě jen přesvědčení, že to vyjde. 5ídící často uvažují tak, že se sice nahrává obraz z radaru i audio z vysílačky, ale kdyby něco tak v letadle je ten TCAS a člověk s fakticky nejvyšší odpovědností je kapitán toho letadla... Nechi říct, že by to bylo vyloženě hazardování, ale při každoročním přezkoušení nemálo lidí mělo problémy zajistit si rozstup mezi letadly jakkoli...berou to prostě ze zkušenosti tak, že to dají.
    Problém ale může nastat například při náhlé ztrátě spojení, když to letadlo nemá nařízený rate, s kterým tedy může libovolně manipulovat (oproti předpokladu řídícího). Problémů může nastat spousta, ale často se to nestává.

    Komentář ze dne: 20.12.2010 09:41:56     Reagovat
    Autor: TAP - TAP
    Titulek:
    A k čemu je máme? To nemůžou provoz řídit třeba z Německa nebo z Rakouska? Podle mě by mohli, a ještě by se ušetřilo. Jak je možné, že má někdo ve státní podniku v dobe krize 13,-14,-15, platy a další sociální výhody? Jenom těch peněz. co se zbytečně odvede na daních a sociálním pojištění.

     
    Komentář ze dne: 20.12.2010 12:23:49     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re:
    Hm, treba proto, abyste mohl zamestnat ty, ktere potrebujete? Tak to ve firmach chodiva, bez ohledu na majitele.

     
    Komentář ze dne: 20.12.2010 13:11:25     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re:
    Ano, velmi bystrý postřeh.
    A až dojde k nějakému průseru, tj. Němec n. jakýkoliv jiný cizinec nad naším územím něco prožene nebo dokonce srazí, bude se to právně řešit jak? Vydají viníka našim soudům?

    Ona i blbá delegace poskytování ATS v nějakém prostoru není úplně oblíbená záležitost. Ač nyní nad částí našeho území řídí poměrně odnedávna provoz APP Linz a ACC Wien, v případě incidentu je za případné škody na majetku/životech zodpovědný stát náš. Podobně jako při incidentu nad Überlingen, kde Němci delegovali poskytování ATS Švýcarům, těm se úspěšně povedlo porušit tolik věcí, že z toho byla nehoda, leč odškodné platilo Německo.

    Není to jen otázka nákladů a technického zabezpečení, nýbrž i docela slušný mezinárodní právní oříšek.

     
    Komentář ze dne: 21.12.2010 12:14:52     Reagovat
    Autor: Dirk Gently - Dirk Gently
    Titulek:Re:
    Zřejmě jste nepochopil, co jsem v článku psal - peněz je tam dost a nejdou vyvést do jakéhokoliv veřejného rozpočtu. Tak to prostě je a funguje s tím celý svět.

    Komentář ze dne: 20.12.2010 12:05:45     Reagovat
    Autor: Folklorista - O' Pruz
    Titulek:PRAVICE VPŘED
    Děkuji za článek, jen mne trochu mrzí, že ukázal Katodu jako takového trochu užitečného idiota.
    Pevně věřím, že výhrůžky z diskuse naplní.

    Pravičák Katoda přisátý na státním hojném vstřiku bez sebemenšího náznaku vánku trhu. Jo jo, pravice, ale pro ostatní.

    Na katody a jemu podobné tento stát právě dojíždí.

     
    Komentář ze dne: 21.12.2010 13:27:59     Reagovat
    Autor: Dirk Gently - Dirk Gently
    Titulek:Re: PRAVICE VPŘED
    A to neznáte platové tabulky řídících včetně příplatků... Onehdá jsem spočítal, že v sobotu ve svátek si řídící-instruktor vydělal za 8 hodin přes 17 000Kč hrubého. Myslíte, že jim to nepatří?

     
    Komentář ze dne: 21.12.2010 14:32:46     Reagovat
    Autor: TAP - TAP
    Titulek:Re: Re: PRAVICE VPŘED
    Když na to podnik má, a on má, tak proč by takový příplatek neměl dostat?
    Pracuje u bohatého podniku, tak má pěknou mzdu.
    Přeju mu to. Každý řídícího dělat nemůže. Sám jsem se o tom přesvědčil.

     
    Komentář ze dne: 21.12.2010 15:05:54     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:Re: Re: PRAVICE VPŘED
    no počkej, ale jestli se dobře pamatuju, tak můžou v kuse pracovat jen 4h nebo 6h, pak mají k dispozici něco jako tichou místnost, kde ležej v přítmí a po vyhrazené přestávce jdou zase k monitoru. velmi hezky jim v zóně, kde již není nutné tak vysoké oprávnění vstupu, udělali sauničku a fitness. sice ho skoro nikdo nevyužívá, ale když ho chtěl někdo z vedení zrušit, způsobilo to málem revoluci.

    ad článek
    co se týká knihovny, tak myslím, že tam mají veškerou dostupnou literaturu ke svojí profesi a je celkem dobře možné, že se v pravidlených intervalech certifkují, takže tam asi má smysl, aby byl kvalifikovaný personál.
    co se týká ceny baráku a ceny technologie, tak barák stál 1,2 mld a technologie cca 1,5 mld, ale stačí se zezadu přiblížit k nasávání vzt, hodit tam hadr a systém končí
    impozantní je ovšem ten datový sál pod dispečerským sálem, viděl jsem ho ještě v době, kdy tam dostrojovali racky
    málokdo ví, že třeba design dispečerského pracoviště procházel zajímavým vývojem. nejdřív tam chtěli dát nějaký standard ze světa, ale nakonec se na to vysrali, protože dispečeři měli spoustu podnětů, jak to udělat líp, takže nakonec se ty sestavy vyráběly v čr na zakázku a za velmi výhodnou cenu ve srovnání se zahraniční dodávkou. jinak investiční náklady toho baráku nebyly vůbec mimo realitu na to, co to muselo všechno splňovat za provozní kriteria. náklady na techn. si netroufám komentovat, těžko v čr nebo i jinde najít srovnání.

     
    Komentář ze dne: 21.12.2010 15:43:52     Reagovat
    Autor: Dirk Gently - Dirk Gently
    Titulek:Re: Re: Re: PRAVICE VPŘED
    Těch spacích minimístností je tam asi 10, ale nemusí ji nikdo využívat, když nechce. Je tam ještě přechodová místnost (viz článek) kde je televize, rádio, kompy s internetem, pohovky, křesla atd. Řídící pracují v kuse 2h a pak mají hodinu pauzu. Docela pohoda :-) Nastavili to tak kvůli nějakým výzkumům o přetěžování a soustředení lidí...i když předtím, tj. cca 15 a víc let zpět pracovali normálně a volno si dělali podle provozní situace slučováním sektorů. To slučování sektorů (=menší počet pracovišť=je potřeba méně lidí v aktuální chvíli) funguje na povolení vedoucího směny stále, takže někdy pracují třeba jen ty 2 hodiny. Což je ostatně takový celopodnikový zvyk - v pátek po obědě sehnat někoho na personálním nebo v účtárně je docela honička, já jsem z 8mi(nikoliv 8,5) hod. pracovní doby málokdy byl v zaměstnání déle než 7h, o víkendech třeba jen 5h. A práce čistého času zlomek této doby. Ale to je chyba plánů a přezaměstnanosti, dělat víc nešlo. Jeden člověk si dělal srandu, že na našem oddělení nemá cenu stávkovat, protože by to nikdo nezjistil.

    Ty whirlpooly se asi moc nevyužívají, fitko si najde svoje příznivce vždy, ale o skvošové kurty je docela zájem, co vím.

    ad barák - ty částky jsou oficiální první verze před kopnutím do země, navyšovali se během dokončování a peníze na investice tam tekly i po uvedení do provozu, protože tam dokupovali nejen drobnosti. A s tím hadrem, který vyřadí z provozu vše nevěřím, to musí být nějak vymyšlené. Když je tam redundantní přívod elektřiny z dvou různých větví VN i dat radarů na Ruzyni, tak snad chlazení technologií je taky pojištěné. O tom vybavení jsem si toho přečetl spoustu ve firemním časopise, to byly oslavy každého šroubku. Řídící si vymysleli pár věcí, ale nejlepší mi přišla pracovní deska pultů z umělého kamene, který lze nahřávat aby nezábly ruce :-) Ale proč ne, peníze na to byly a někdo to chtěl... Mimochodem, ohledně té technologie je v článku také zmíňka s monitory EIZO na příkazovou řádku linuxu.

     
    Komentář ze dne: 21.12.2010 16:47:53     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:Re: Re: Re: Re: PRAVICE VPŘED
    já si pamatuju, že původní projekt pak přebírala jiná firma - to obvykle stojí taky dost peněz, výhodou je, že se snadněji obhájí navýšení rozpočtu, že ano :o) s tou vzt to není kec. ten barák má oddělenou administračku od provozní části s tím megaoknem u dispečerskýho sálu a pak dál samostatně se nachází ještě dva objekty, kde je právě nasávání u diesel agregátů, vše je propojeno podzemním kolektorem. není problém zasmyčkování do pražské a kladenské větve s el. energií, hadr vyřadí větrání a díky tomu přestane fungovat i chlazení, takže všechna ta IT technologie se může celkem snadno změnit v hromadu šrotu. ale buď v klidu, tohle je bezpečnostní slabina ve více objektech, nejen v řlp, pouze tam bych očekával trochu lepší řešení. jinak bezpečnost byla i důvodem, proč se to stavělo uprostřed polí (to, že zaměstnanci bydlí v dojezdový vzdálenosti u ruzyně, to je samozřejmě detail, který jistě nehrál větší, než malou roli). jinak korian na pracovní desky není špatný nápad. lehce se opracovává a vychází levněji, než kámen + to nahřívání bych jim nevyčítal. co je třeba super vyřešený v dispečerským sále je nucené vetrání těma čtvercema v podlaze - minimální rozdíl tlaku, možnost zpřeházet si větrací otvory podle libosti apod.

    ad eizo, když jsem tam byl na "inspekci", byl v it sále jen jeden člověk s ntb a cca z půlky tam byly již udělaný ty racky, takže zde nemohu sloužit. jo, ale jestli se nepletu, tak tam mají i nějaké vodní dílo v tom koridoru mezi kancl. a dispečery, nějaká řeka či jezírko :o)

    Komentář ze dne: 22.12.2010 07:22:31     Reagovat
    Autor: Katoda - Neregistrovaný
    Titulek:
    Milý Dirku, přečetl jsem si znovu pozorně svůj původní článek "Súra krávy" a ať jsem četl, jak jsem četl, nenašel jsem nic na téma, že by "řídící byli dobří lidé". Jsou "dobří" i "špatní" stejně jako všude jinde. Proč mi podsouváš něco, co není pravda? Můj osobní dojem ovšem je, že z tebe mluví všeobecná averze k profesi vykonávající u podniku stěžejní činnost, kvůli které vlastně podnik existuje. Jak jsi přišel na to, že já, tedy Katoda "jsem z "oblasti"? Tvůj omyl je skutečně zábavný. Ten článek nebyl konec konců o poměrech u podniku, ale o tom, jak novináři konstruují neexistující skandály tam, kde nejsou a dále o tom, jací "odborníci" zasedají ve správních, dozorčích a já nevím jakých dalších radách. Nepochopit základní myšlenku článku je už méně zábavné. Je to zdrcující. Bohužel se to stále opakuje. V "diskusi" o názorech páně Havlově se začne řešit problém veřejné dopravy. Přečtu si velice osobní invektivy na téma svého ježdění Koktávií, atd., atd. Tyhle stránky se začínají dostávat na úroveň iDnes a to mne mrzí. Před léty byly inteligentní nejen články, ale i debaty těch pár lidí, kteří je četli. Teď doplácejí na svou popularitu. Už jednou jsem zamýšlel, že přestanu spolupracovat. Budu to muset znovu zvážit.

     
    Komentář ze dne: 22.12.2010 11:16:42     Reagovat
    Autor: Dirk Gently - Dirk Gently
    Titulek:Re:
    Mě to tak přišlo. Můj osobní dojem z Tvého článku byl hlavně nevyváženost či neobjektivnost. Proto jsem reagoval svým výtvorem. Pochopil jsem nelibost nad způsobem informování v novinách, ale Tvé argumenty nebyly nestranné a já měl potřebu přidat další pohled na věc, ať si každý může udělat o něco objektivnější názor.
    Pevně doufám, že jsi mě osobně nespojoval v Tvé reakci s jakoukoliv primitivní reakcí s osobními invektivami, protože jsem se diskuse pod Tvým článkem ani nezúčastnil.

    A mezi řídícími není stejný poměr dobrých a špatných (opět dost subjektivní). Ti lidé jsou z velké části neobvyklé typy, které dokáží dělat tu práci. Bohužel to v kombinaci s odměnou a přeceněnovanou společenskou významností profese u nemalé skupiny vytváří nadměrné sebevědomí, které se pak projevuje hlavně při jednání s lidmi. Já je nesoudím, jen se s nimi už nemusím potkávat a to mi vyhovuje víc než se s nimi potkávat. A upozorňuji, že tím nijak nezpochybňuji kvalitu jejich výkonu! Znám jich taky pár i mimo pracoviště (tím nemyslím podnikový ples) a jsou v pohodě...ale ti jsou v menšině.

     
    Komentář ze dne: 22.12.2010 11:28:28     Reagovat
    Autor: Martin - TAP
    Titulek:Re: Re:
    Promiň že ti zasahuju do reakce, ty u toho podniku pracuješ? Pokud ano, můžeš napsat, jaké je tvé pracovní zařazení?

     
    Komentář ze dne: 22.12.2010 11:34:03     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:Re: Re: Re:
    ještě jsi měl požádat o kontakt na přímého nadřízeného :o))))))) ty vole, já se z toho dneska asi picnu :o)

     
    Komentář ze dne: 22.12.2010 12:15:18     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    haha...mám zavolat tomu tvýmu, že ti nesplachuje hajzl, na schodech nesvítí světlo, ve výtahu je nachcáno a na rohožce je rozmazaný psí hovno? 8o)

     
    Komentář ze dne: 22.12.2010 12:52:20     Reagovat
    Autor: MArtin - TAP
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Psal, že je tam přezaměstnanost, tak když napíše, že je technik nebo referent, tak to ho přesně zjistí? Tak se nepicej, omlouvám se za otázku, beru z5.

     
    Komentář ze dne: 22.12.2010 13:48:53     Reagovat
    Autor: Dirk Gently - Dirk Gently
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Bohužel, jedině můžeš hádat :-)

     
    Komentář ze dne: 07.01.2011 17:11:08     Reagovat
    Autor: to máš fuck - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Honzík piTomek už u podniku několik let nepracuje a práci předstíral, pokud je mi známo, na pozici pseudopilot.
    Kdyby u podniku pracoval, nic takového by nenapsal. Takový borec není, jakýho tu teď ze sebe, na tomto fóru zhrzených duší, dělá.
    Autor mluví o efektivitě.. Zní to až směšně od člověka, který měl problémy se vším, co k práci vůbec patří. Od včasných příchodů počínaje, pochopením principu práce samotné konče.
    Autor zcela jistě útočí na žluče čtenářů podobně, jako kdejaký bulvární plátek a sice zneužitím pokleslé vlastnosti tohohle národa.. závisti. Nutí lidi závidět, že jsou v podniku lidé, jež se mají dobře zaslouženě i nezaslouženě. Je však třeba říct, že veškeré výhody a tzv. sociální program (tedy např. ono upíchnutí lidí do trafik) je součástí kolektivní smlouvy. Kolektivní smlouva se sjednává v podstatě v každém větším podniku, takže by bylo vhodné tento fakt zmínit. Co si kdo do kolektivní smlouvy vyjedná, to má, to platí všude, kde kolektivní smlouvy mají.

    Kromě některých faktů autor v článku zmiňuje i některé záměrně zkreslené fabulace, jako např. část o monitorech od DELLu za pár šupů i se zárukou.. Dovolil bych si to uvést na pravou míru. Pokud nějaká firma dodává cokoliv společnosti podnikající v letectví, přirazí si k ceně několikasetprocentní marži jen proto, že se jedná o letectví. Tudíž není pravdou, že od DELLu by monitry vyšly levněji. Máme kancelářské počítače od DELLu a rozhodně bych si netroufal tvrdit, že nejsou cenově srovnatelné s highendovými sestavami pro náročné hráče, byť jejich výkon i při jen základních kanc. aplikacích je sotva třetinový.
    Nicméně záměrně zkreslených informací Jenda píše vícero, ale to už nemá cenu rozebírat.

    Nějak si nemůžu ujednotit, co z jeho článku vyplývá víc.. Jestli nasranost, že tam, kde pracuje, nedostal vánoční prémie. Nebo zkroušenost z toho, že jeho silného potenciálu nikdo z tehdejšího vedení neodhalil.
    Nebo je to jen touha po nějaké pomstě čistě jen z důvodů, že musí být vždy v opozici, ať se děje, co se děje.

    Ať tak či tak.. je mi Honzíka líto. Jistě ho něco trápí a je docela možné, že by návštěva psychologa nebyla zcela od věci. Pan Walter je teď na volné noze, takže jakákoliv raněná duše mu přijde jistě vhod. Články typu agentura JPP jsou dosti zavádějící a rozumný člověk si od nich udržuje značný rozstup (když už jsme u těch rozstupů, tak 5 nám. mil není 1.852km, jak v článku autor chybně - zjevně kvůli afektu - uvádí, nýbrž 5x1,852 = 9,26km)
    P.S.
    Jen by mě zajímalo, jestli pan otec bydlí v haciendě v Kotěhůlkách západně Prahy, nebo autor částečně ventiloval i jeho nasranost z nutného dojíždění do vesnice jménem Jeneč z centra Prahy/z Jižáku apod..?

     
    Komentář ze dne: 15.01.2011 09:20:59     Reagovat
    Autor: Honzík Tomek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Tak jsem se předevčírem dozvěděl, že je tu o mě zmíňka...to jsem ale netušil, že to bude až tak velká švanda.

    Ty jeden předposránku podělanej, co se nepodepisuješ, sice mi lichotí, že mi připisuješ autorství článku, ale není to tak. Zkus si líp vyleštit křišťálovou kouli, z který tu věštíš a už se do mě NESER!

    Dokud se nepředstavíš, tak budeš akorát internetovej frustrovanej piČus s malým pérem, co nemá na to konfrontovat svý názory sám za sebe ale musí si schovávat za internetovou anonymitu i když jsem tě evidentně znal.

    Nakonec mě ale potěšilo, že nějakýmu individuu ležím v žaludku a hlavně že se příznačný potrefený husy projevili :-)

     
    Komentář ze dne: 22.12.2010 12:30:56     Reagovat
    Autor: Katoda - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Takže sám připouštíš, že z tebe mluví averze. Že by neukojené ambice? A neoblbuj mne tím, že jejich výkon nijak nezpochybňuješ! V článku jsi udělal co jsi mohl, abys přesně tohle dokázal! Od instruktorů až po to, že měl někdo nějaký průšvih. Ty byly a budou, to plyne ze zákona pravděpodobnosti. Také za tohle riziko včetně soudních postihů za něco, co se mohlo stát i když nestalo, jsou řídící placeni tak, jak jsou. Navíc jsou placeni z toho, co podnik vyprodukuje, nikoliv z peněz daňových poplatníků. Představ si, že bys musel před soud (a dostal příslušný flastr) kdybys omylem, či z nepozornosti nedal na silnici někomu přednost a on musel brzdit. Nic se nestalo, ale ty bys flastr přesto dostal. Přesně v téhle situaci jsou řídící. Mohl bych ti jich několik jmenovat. Ten tebou popisovaný průšvih jsem si stačil v mezičase ověřit. Stal se, ale nikdo se nepokoušel nic „ututlat“, nikdo nikoho „nenaprášil“, nýbrž byl zcela korektně vyšetřován. Tak alespoň nelži! Já osobně jsem nikdy nenapsal na těchto stránkách lež, ani něco, o čem bych nebyl skálopevně přesvědčen. Navíc se ten průšvih nestal tak stoprocentně naší vinou, ale minimálně z padesáti procent se na něm podepsali polští kolegové. Jestli je tedy někdo nekorektní, nejsem to já, ale ty příteli.

     
    Komentář ze dne: 22.12.2010 12:52:47     Reagovat
    Autor: Dirk Gently - Dirk Gently
    Titulek:Re: Re: Re:
    Nelžu, já o tom mám evidentně jiné informace. Jinak bych to nepsal...

    Cílem mé snahy bylo poskytnout další informace o podniku a přitom jsem poznamenal moje poznatky o osobnostech řídících podložené osobními zkušenostmi.

    A ohledně toho sblížení - on to měl na spojení, resp. to neměli na spojení v Polsku a převážná část odpovědnosti leží na něm. Máš tedy informace o tom, jak skončilo to vyšetřování? Aby byly informace kompletní.

     
    Komentář ze dne: 22.12.2010 15:35:20     Reagovat
    Autor: Dispecer - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Jak skoncilo to vysetrovani? Neni nic jednodussiho nez se obratit na odpovedne organy... tedy v tomto pripade Ustav pro odborne zjistovani pricin leteckych nehod a jeho internetove stranky. Zaverecna zprava z toho incidentu je verejne pristupna na internetu, konkretne tady: www.uzpln.cz/zazpr07/z384.pdf

    Takze tak uplnej tutl to asi nebyl, co... ale v tom fofru psani toho clanku proste nebyl cas na ani na tak primitivni vyhledani fakt... no on celej ten clanek pusobi spis jako vypsani pseudopravd znamych z druhe az treti ruky...

    Krome teda te pasaze o spotterech, to je samozrejme naprosta pravda, akorat to zase s RLP CR s.p. tak uplne nesouvisi... ale kdyz uz se autor potreboval vypsat, tak to slo vsechno, to chapu... :-D

    Skoro to vypada jako ze nejakej zlej ridici si za svoji jednodenni vejplatu (sobota, svatek a jeste k tomu prescas) koupil neci manzelku/pritelkyni na hrani... a on ted ten nekdo misto mrdani pise slohova cviceni na internet :-D

    Milion, dva miliony berou.... Tihleti Jandove... a jini... jo je to fakt vejvar... :-D :-D

     
    Komentář ze dne: 23.12.2010 11:02:48     Reagovat
    Autor: Dirk Gently - Dirk Gently
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    To je tragický, že jakmile se někdo zmíní o cizích penězích, hned je to závist a já nevím co dalšího. Mě to je šumák a prakticky z toho možná i něco mám. To byla nejspíš chybička házet nějaká přesná čísla...

     
    Komentář ze dne: 22.12.2010 13:03:16     Reagovat
    Autor: steve2924 - steve2924
    Titulek:Re: Re: Re:
    Pokud nedáš na silnici někomu přednost a ten bude muset brzdit tak i když by se nic nestalo, jde o přestupek a pokud tě ten dotyčný "napráší" s dostatkem důkazů, nebo bude zrovna přítomen PaCh, tak sice nepůjdeš před soud ale na úřad (v případě PaCha můžeš řešit na místě) a tam dostaneš flastr taky.

     
    Komentář ze dne: 22.12.2010 13:18:52     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    není tak docela pravda co píšeš.
    v takovém případě, kdy se nic nestalo, zaplatíš pokutu jen tehdy, když ji zaplatit chceš a ne, protože ji zaplatit musíš 8o)

    do nouze bys se dostal pouze tehdy, nedal-li bys přenost policejnímu autu.

     
    Komentář ze dne: 22.12.2010 15:27:39     Reagovat
    Autor: steve2924 - steve2924
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Nedání přednosti v jízdě je přestupek. Definice je pokud řidič vozidla, které mělo přednost musel náhle změnit směr nebo rychlost jízdy. Pokud někomu nedám přednsot v jízdě tak, že musí prudce brzdit, je naplněn jak formální tak materiální znak přestupku, jelikož jsem ohrozil bezpečnost a plynulost provozu a i bezpečnost konkrétního účastníka(ů). Pokud bude k dispozici důkaz (třeba záznam kamery o které ve městech, kde zejména k tomuto přestupku dochází, není nouze) o spáchání tohoto přestupku mou osbou, trest dostanu. To, že v reálu se tento přestupek nehlídá je věc jiná. Ale to je na jinou debatu. Chtěl jsem jen poukázat na poněkud nešťastné srovnání.

    Komentář ze dne: 29.12.2010 10:42:02     Reagovat
    Autor: extreme4u - extreme4u
    Titulek:
    Po přečtení tohoto článku mi přišel lepší než ten předchozí, lépe se mi četl (asi lépe a srozumitelněji napsaný) a do té "problematiky mě více uvedl". To "rozkrytí" toho jak ANS funguje a co se tam děje mi přijde hodně zajímavé a také, že se tady autoři trošičku chytli, tak doufám že bude pokračování-samozřejmě článku.

    Jsem jediný koho tady po přečtení článku napadlo-Tak tady v tý firmě bych chtěl pracovat. Konečně bych si mohl myslet, že jsem dobře placený podle svých znalostí, zkušeností, inteligence, zájmu o práci, atd.

    Ale bohužel tam nikoho neznám, nemám tam žádnou tlačenku, jedině, že by někdo z přítomných pánů doporučil mě Extreme4u na nějakou prac. pozici.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.