Komentáře ke článku: Pražské Smetanovo nábřeží pohledem Auto*Matu a OSBIDu (ze dne 19.05.2013, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
ale snad ještě mohu diskutovat a nemusím se vytratit někam mezi sluníčkové, permanentně šťastné, s úsměvem přišitým na tváři. ;-)
Vít Massare (nevíte někdo, jestli se to jeho příjmení píše s jedním nebo dvěma "s"?) zapomněl u Smetanova nábřeží na to, že by tam byl povolen vjezd nejen taxíkům a tramvajím, ale i rezidentům, možná i firmám zde sídlícím, protože takovým se vjezd těžko zakazuje. A především autům magistrátu, protože ten sídlí téměř za rohem. Na otázku co s auty magistrátu, VM odvětil, že pojedou Strahovským tunelem. A asi student žurnalistiky k tomu dodal, že to není možné, protože tím by si magistrát vykopal mediální hrob. Z toho jsem měla výval očí, protože si nějak neumím představit, že by komukoliv na magistrátu něco takového nahánělo hrůzu. Podle mého názoru zůstane na Smetanově nábřeží provoz aut, jen povolenka bude stíhat povolenku. :-)
až na několik vyložených lapsů a opravdu velkou a viditelnou nervozitu VM, která s projevovala tím, že se nejméně pětkrát pokusil vyždímat vodu z prázdné sklenice, si nemyslím, že by byl špatný diskutér. Zjevně se nepřipravil, nejspíš to nečekal a zatím se ani nedostal do situace, kdy by musel někoho přesvědčit. Mohu se plést, ale spíše vypadal tak, že na ničem nezáleží, protože jejich plán bude tak jako tak uskutečněn.
zdroje VM, respektive Kolomatu budou z větší části plavat na vodě, protože na svých stránkách uvádějí počet firemních aut, která projedou přes Smetanovo nábřeží. Tento počet se zjistit nedá nebo dá, ale dají se počítat jen dodávky nebo vozy označené. Každý firemní vůz však nemusí být označen.
chtěla bych zabránit uzavírání ulic z důvodu cyklounských aktivit v Praze 2. Je tu někdo z Prahy 2, kdo by se ke mně přidal?
|
|
|
|
to asi nepůjde, my vesničané jsme hrozně konzervativní a změny nám nedělají dobře. Rádi bychom se stali moderní vsí s rozvinutou infrastrukturou, jenže jsme jen prostí senochrupové a drnohryzové a modernu nedokážeme ocenit. Všechny změny nás matou a rozptylují, těžko si na ně zvykáme. Dejte nám čas, tak dvěstě třista let a pak se uvidí. :-)
|
|
|
"Drnohryz" mě pobavil... Nejspíš starší bratr od "Štěrchadla". :)
Za 200 let si celou tu vaši náves Massacre koupí za vyprděné eurocenty. A to teprve poznáte, co je to svobodná volba, holoto!
|
|
|
Jo, a Masare je s jedním.
|
|
|
Praha 2 říkáte? To budete mít těžké. Podle toho, jak si nedávno zastupitelstvo sypalo popel na hlavu za uzavření náplavky při akci Lodě na vodě (kde také jinde takovou akci pořádat, než u vody, že?), tak soudím, že teď budou cyklofašistům ustupovat o to více. Krom toho v městské radě působí jistá Udženija, která na cyklofašismu staví svojí politickou kariéru.
Mimochodem, při uzavírce té "jejich" komunikace se krásně odkopali. Najednou je to omezování, teror, vraždění neviňátek. Ale zavřít jiným silnici, to je sluníčkový.
|
|
|
těžké to je, to máte pravdu. Proto hledám někoho dalšího, aby nás bylo víc, nebudeme se bát radnice nic. ;-)
sice si sypali hlavu popelem, ale obecně je trochu znát ten odklon od cyklounů. Takže doufám, že už to bude jen lepší. A Udženija od té doby co si buduje politickou kariéru na magistrátu už na nás naštěstí také nemá tolik času.
mimochodem Masare se hrdě přiznal k tomu, že podporují rozšiřování chodníků na úkor vozovky. Všelijaké ostrůvky a jiné silniční pasti, na který se účastník tak akorát zmrzačí, a jako bonus snižují ostražitost chodců. Takže až někdo budete kličkovat mezi těmito šílenostmi přes Vinohrady, ať víte, který mudrc za tím stojí. :-(
|
|
|
Praha 2, lokalita Albertov, plně sdílím názor, přidám se k jakékoliv aktivitě...
|
|
...by mel lip pozorovat diskuzi, neb se jinak sam stava nepozornym a arogantnim zmrdem s jasnym nazorem na zaklade blbeho pozorovani. Clovek ktery se oznacil za arogantniho ridice nebyl ten samy clovek co pokladal ten dotaz na cyklozmrdy.
Jinak mi prisla hodne vtipna snaha pana Rady tvarit se, ze je zastance jakekoliv individualni dopravy, kdyz se OSBID ve skutecnosti zabyva jenom branenim te automobilove. Ja proti tomu vecne nic nemam - Automat je procyklisticky, OSBID muze byt proautomobilovy (nebo tedy promotorovy). Ale at se pak neschovava za individualni dopravu jako takovou. Protoze napriklad pro me jako pro chodce OSBID delal dela leda hovno.
|
|
|
pan Rada z toho nevybruslil, ale řekl to tak jak to je. Řekl, že on sám takové slovo veřejně nepoužil a ani na stránkách OSBIDu takové slovo není. V tom měl pravdu, to není lež. A že se nenechal zatáhnout do naprosto nesmyslné diskuze na téma, někdo někde napsal nějaké slovo a co s tím budete dělat, je jen jeho plus. Co by tam tak asi měl řešit, jak může zodpovídat za to co ostatní někam napíšou?
|
|
|
Omlouvám se, pokud jde o jiného člověka (přísahal bych, že otázku právě tím, že je arogantní řidič, začal). Nic to však na smyslu odstavce nemění.
Celý odstavec s kopnutím jsem z článku vyňal a ještě před vydáním poslal opravenou verzi, protože jsem si nebyl jistý, zda se jednalo o pojem "cyklozmrd" nebo "cyklofašista". Nicméně asi pozdě (ač dlouho před vydáním), protože DF sem dal verzi starou.
|
|
|
Priste setrete "ozmrdovavanim" ostatnich lidi kdyz pisete clanky na zaklade nepresnych dojmu. Asi vas zmatlo, ze ty dotazy padaly od sediciho, zatimco "arogantni ridic" stal primo za nim u baroveho pultu.
BTW - o arogantnich ridicich neni zadneho sporu a pan Rada skutecne pouzil blbou demagogii. Staci mi deset kilometru po Praze na skutru v dopravni spicce a par frustratu za volantem potkam.
Ze napriklad vedro a stres vede ke zvysene agresivite je vedecky prokazano a kazdy kdo se pohybuje za volantem to zazil - lisi se pouze hranice kdy chovani svoje a cizi povazujeme za "agresivni" a "arogantni".
|
|
|
Nemám pocit, že by byli řidiči agresivnější než motorkáři, cyklisté, chodci nebo piloti vzducholodí.
A jestli někomu vědecky prokázaně jebe z horka, možná by měl vyšlapat na svém bicyklu pár EUR, aby si mohl připlatit za auto s klimou.
Frustráty oproti Vám potkávám zdaleka nejen za volantem vozu, takže nevím nevím, kdo se tu dopouští demagogie...
|
|
|
Jasne, frustrati a agresivni lide jsou vsude, o tom zadna. Ale prirodni podminky a stres ( kolona, zpozdeni, troubeni, cpani se ostatnich ) cloveka maji tendenci tohle chovani spustit i prestoze "obvykle" se takhle nechova.
Navic pan Rada tvrdil, ze ridici nejsou agresivni. Ja napadam tohle tvrzeni a nesnazim se naznacovat, ze jsou agresivni vic nez rekneme bezny vzorek populace.
|
|
|
a odpovědnost řidiče zase agresivitě dělá protiváhu, takže řidič zůstává neagresivním i když ne vždy klidným.
jo ale takovej cyklozmrd - to je jiná. vidí všude kolem (relativně) drahý auta a motorky, který jsou nad jeho možnosti, vidí v/na nich sedět krásný holky, chtěl by taky (pokud je náhodou heterosexuál), ale je foreveralone, protože smrdí potem a korunou...vidí, že jedni jsou rychlí jak blesk a nepotěj se a na druhý neprší, poslouchaj muziku, povídaj si s holkou vedle sebe a jsou v pohodě, zatímco on dře jek debil, nikdo to neocení a holky se mu smějou - to všechno u cyklouše vyvolá během chvíle takovou frustraci, že jede bezohledně na silnici i po chodníku, aby si volbu svého dopravního vehementu obhájil aspoň sám před sebou.
nakonec - boj proti cyklozmrdům, kterej se ti tak nelíbí, je pozitivním prvkem i pro chodce, kteří jsou minimálně omezováni zhovadilými cyklisty.
8o)
|
|
|
Tak já v tom už mám jasno - my jsme fakt byli zjedně každý na jiné diskusi.
Ani po přehrání záznamu jsem nenašel ani náznak toho, že by někdo v diskusi říkal, že "řidiči nejsou agresivní".
A jestli někdo někde sděluje, že existuje skupina agresivnější než onen běžný vzorek populace, je to AutoMat na svých stránkách, když píše o řidičích.
Shodneme-li se tedy na tom, že jsou řidiči agresivní úplně stejně jako kdokoli jiný (nikdy bych se nenadál, že budu muset tak myšlenkově plochou větu sestavit), myslím, že byste měl oponovat opačné straně, než které oponujete nyní.
|
|
|
OSBID se dle mého názoru zabývá zejména automobilovou dopravou, protože za cyklistickou to dělá Auto*mat natolik aktivně, že tam opravdu není třeba, za chodce mi připadá všechno v pořádku (máte snad nějaký vážný problém se situací chodců v Praze?), MHD je protlačovaná všude, tak OSBIDu nezbývá, než se postavit za automobily, které paradoxně přispívají nejvíce a jsou nejvíce biti ze všech stran.
Domnívám se, že pokud by došlo ke zlepšení automobilové dopravy a zároveň k zákazu cyklistů, OSBID by byl proti.
|
|
|
Treba na Smetanove nabrezi? Ano, tam je s dopravou pesich velky problem. Uzky pruchod a obrovske mnozstvi lidi. A to jak podel toku reky tak napric na Karluv most.
Tragedie je i pesi pohyb v okoli magistraly u Nuselaku. Minimum prechodu, debilne resene podchody ( zkuste si to tam predstavit jako vozickar - nesjizdne ).
A tak bych mohl pokracovat...v Praze je dost mist, kde jsou auta tezce preferovana na ukor chodcu a ostatni dopravy.
To s tim "prispivaji nejvic" je neustale omilany argument, ktery jsem ale zatim nikde nevidel podlozeny. Zajimavy, ze pan Rada se smal ty ?nemecky? studii "a jak ty cyklisti generuji prachy?", ale sam se v rovine aut pohyboval pouze v obecnych floskulich typu "platime nejvic na danich, platime nejvic na danich, proto mame narok jezdit kde chceme".
O tom bych se ale tady nerad bavil, protoze by z toho stejne byl akorat priserny a nikamnevedouci flame.
|
|
|
s "dopravou" pěších je problém všude, kde se ve větším měřítku pohybují turisti. Je jich hodně, většinou se pohybují pomalu, nepochodují v trojstupu a navíc většina z nich kouká po vejrech (na Karlově mostě, v Celetné, na Staromáku a v přilehlých lokalitách není pro turistu kam šlápnout bez ohledu na to, jestli tam pěší zona je nebo není). Problém neřeší pěší zony a už vůbec ne zony, v kterých zůstane provoz tramvají, taxíků a nejspíš i aut.
|
|
|
|
Ja vim ze budu za hnusneho ekofasistu - ale co externality? Tohle jsou evidentne jenom prime naklady.
Dalsi poznamky k presnosti cisel, ktere budou/muzou pusobit nepriznive na "vyhodnost" jezdeni autem pro stat :
1) podle me v tom neni zohledneno, ze si spousta mest na dopravni stavby ( ala velkotunel Blanka ) pujcuje. Takze jako vydaj na dopravu to vypada nizke, ale kdyz se clovek koukne, jak dlouho to bude mesto splacet
2) silnice jsou evidentne podle stavu podfinancovane. V soucasnosti byl nejaky nastrel silnicaru, ze na poradnou opravu silnic by byl zapotrebi asi bilion korun. Coz nam sezere ty uzasny prebytky asi na 50 let dopredu
3) vynos ze spotrebnich danich/DPH na palivu bude hodne kolisat v zavislosti na okolnich zemich. Kdy vynos muze snadno padat ale ujete kilometry (=opotrebeni) zustanou ( jsme drazsi nez sousede ) a naopak
|
|
|
Je vidět, jak pokřivené mínění o místních čtenářích máte. Proč ekofašistu?
1) Není, ale je v tom zohledněno například pokrytí ztrát ČD. Neboli:
Ačkoli jsou ČD ve ztrátě, slevní vám jízdenku, Vy proto pojedete s nimi.
Doplatek na skutečné náklady leží na mne jako řidiči. Děkuji vám, že jezdíte vlakem, rád vám to platím. Upřímně mi to brání vlakem jezdit, protože si uvědomuji, že jej za mě musí platit někdo, kdo vůbec nechce. Na to prostě nemám žaludek.
Stejně tak MHD a třeba projekt OpenCard. MHD jezdím, protože to podle mě smysl má, nicméně v docela jiné podobě než teď (osobně jsou pro pražskou MHD zcela zdarma, placenou státem, byť jsem zároveň pro co nejmenší stát... odpadla by tak spousta nákladů a problémů, zlepšila by se doprava automobilová, takže cyklisti by mohly vesele srát za jízdy eurocenty, zlepšila by se celková dopravní dostupnost MHD právě díky většímu počtu uživatelů - já často jezdím autem, protože je to levnější (!) než MHD)
2) Tenhle argument bude platný, až někdo ten bilion korun veme a vysolí. Teď je naprosto vadný, nezlobte se na mě. Ty peníze nikdy prostě nebudou. Mimochodem pokud byste z kalkulace vyřadil všechno, co se nákladů na automobilovou dopravu netýká (třeba právě MHD a vlaky), pak je ten přebytek nižší. S trochou štěstí by ty peníze v dostatečně dlouhém časovém horizontu určitě stačily, prostě proto, že by nám teď nechyběl bilion.
3) Ano, to díky geniální daňové politice sice kolísá, ale ne nějak významě. Zase se stačí trochu poptat strejdy Googla, ten rozdíl činí asi 3%.
|
|
|
ČD jsou ve ztrate?
Nemate na to zaludek? Neni duvod nejezdeni vlakem jiny?
Pokud ne, je treba rebotnout thesi "kazdy se chova racionalne, aby docili co nejvetsiho uzitku".
|
|
|
proč? These je v pořádku, je mu z ježdění vlakem zle, takže zvyšuje svůj užitek tím, že vlakem nejezdí. :-)
|
|
|
Podél řeky nesmysl, tam je chodník široký akorát dost a mezi divadlem a mostem už tolik lidí aby to nepboral nechodí.
Kolem samotného mostu to nepopírám, tam je to dost špatné, nicméně jediné řešení by bylo částečně Karlův most probourat (tedy rozšířit ten jeden konkrétní oblouk). Což je jaksi neprůchozí protože památka atd.
U Nuselského mostu je podchod i nadchod, přechod přes magistrálu by byl vražda, nicméně je fakt, že se dá velmi špatně dostat nahoře od metra dolů (a zpět). Jediná cesta je buď klukatící se silnicí dolů, nebo prolézt nějaké keře u hotelu a vzít to po svahu dolů.
|
|
|
To je jeste ta lepsi strana Nuselaku, kde alepson nadchod je bez schodu -> bezbarierovy. Na druhe strane je podchod, kde jsou jenom najezdy pro kocarky a vozickare jsme tamtudy protahli jen diky tomu, ze jsme tlacili/tahli dva chlapi.
|
|
|
"pan Rada (...) se v rovine aut pohyboval pouze v obecnych floskulich typu "platime nejvic na danich, platime nejvic na danich, proto mame narok jezdit kde chceme"."
Tak to jsem nějak neslyšel... Já zachytil něco o tom, že zpochybňoval nehoráznou zátěž státu individuální automobilovou dopravou, nota bene v kontrastu s generátorem eurocentů zvaným bicykl, deklarací, že motoristé platí řádově vyšší daně, pročež nemohou být, jak naznačoval moderátor diskuse, tím, že využívají za odvedené peníze vystavěnou infrastrukturu, zvýhodňováni.
Ale asi jsme byli každý na jiné diskusi, jak tak koukám.
|
|
A co má Honza ZZR společného s D-FENS, tedy kromě toho, že píše nesmysly v diskusích a dělá moderátora? A jestli sem občas napíše nějaký článek... Když pošlu článek na Auto*Mat a oni ho vystaví na svůj web (ať už je to jakkoliv absurdní představa), jsem automaticky propojený s Auto*Matem?
|
|
|
To mělo patřit k příspěvku od Noclaf...
|
|
|
No, byt moderator uz o necem svedci.
Jinak nejde o spojeni D-F ~ OSBID, ale o to, ze clenove/priznivci OSBIDu se projevuji nejakym zpusobem ( na serveru D-F, takto by se samozejme mohli projevovat i na Novinkach, to nema zadnou souvislost s D-F jako takovym ).
|
|
|
Být moderátor zde primárně svědčí jen o jediném - dotyčný sem napsal několik článků.
Já se také nějak projevuji zde (vč. admin práv), na iDnes (tam dokonce i blogem), v diskuzích i na Lidovkách a jsem členem OSBIDu, LEXu a ještě jednoho místního ochotnického divadelního občanského sdružení.
Nevzpomínám si, že bychom zde spolu měli nějaký větší problém (pokud za problém nepovažujeme jen to, že nemáme na některá témata stejný názor).
Tady to není jednolitá masa, ale množství individualit, které spolu jednou souhlasí a podruhé zase ne ...
|
|
|
Ja taky ale rikam ze to neni o spojeni D-F ~ OSBID, nebo iDNES ~ OSBID. Ale o tom, ze se v nejakem prostoru ( a je lhostejno jakem prostoru ) clenove ( v tomto pripade dokonce zakladatel ) nejakeho sdruzeni projevuji nejakym zpusobem. Ke kteremu se pan Rada nepostavil celem, ale obkecal to.
To neni ani odsouzeni OSBIDu jako takoveho, nebo vsech clenu sakum-prdum. Je to rekneme podobne, jako kdyby Vit Massare na strankach bileho odporu pravidelne publikoval clanky o tom, ze je nutne zplynovat vsechny zidy, A Automat pak rikal, ze to nema zadnou souvislost s Automatem a ze z toho neni nutne v ramci Automatu vyvozovat zadne dusledky.
Kazde sdruzeni/zajmova skupina je logicky hodnocena i podle chovani/vyjadrovani svych clenu.
Nazorova neshoda je prirozenym stavem sveta odedavna a nic proti ni nemam ( i kdyby ano, tak mam smulu :D ). Takze i prestoze mi nazory OSBIDu nekdy jsou a nekdy nejsou sympaticke, tak mate stejne pravo na prosazovani sveho videni sveta jako Automat. Podle me cele te veci ale skodi, kdyz se pak do debaty zacnou zapojovat vulgarismy, utoky ad-hominem a odsuzovani skupiny lidi pouze na zaklade vlastnictvi a pouzivani jednostopeho vozidla nevybaveneho spalovacim motorem. ;)
|
|
|
To mate tezky. OSBID neni slunickova organizace free-cool-in lidicek (to uz Vam tu nademnou snad objasnili). Taky to neni materska skolka a nevodi sve cleny zivotem za rucicku.
Jak asi budeme cenzurovat/regulovat vyjadreni jednotlivych clenu? Ulicni vybory, domovni duvernici, stranicke komise a takove veci? Fakt?
Treba ja jsem znamy hulvat a sprostak a uz davno bych musel byt z OSBIDU odejit. Pritom ta ma vyjadreni tu na D-F nejsou, tak co s tim ....?
Pan Rada se k polozene otazce postavil jedinym moznym zpusobem. Hledat v tom pokus o lhani ci o ukrok stranou je hodne odvazna konstrukce.
Co OSBID dela a nedela: zasazuje se o svobodnou individualni dopravu. Pro vsechny. I ty pesky, i ty na kole.
Nenechte se mylit tim, ze nejvice je videt a slyset vymezeni se vuci Auto*Matu. To je dane tim, ze A*M je take hodne videt a slyset. Pohybujeme se v prostoru, ktery vykolikovali oni. Pouzivame jejich zbrane.
Vite, OSBID neni jen o Praze. Existuji aktivity, ktere nejsou videt zcela zamerne, uz treba proto ze je jako svuj vystup pouzivaji jini. Vloni i tady probehlo avizo akce Feldmaus. D-F zustal dluzit vysvetleni - protoze vysledek akce mnohokrat predcil nase ocekavani a zverejnenim by prisel cely nazmar.
Toz tak.
|
|
|
Co konkretniho udelal OSBID pro nemotorovou individualni dopravu? "zasazuje se o svobodnou individualni dopravu" je jenom fraze.
Cenzurovat cleny je nemuzete, regulovat taky ne, vodit za rucicku jakbysmet....ale je ve vasi moci z clena udelat neclena, pokud budete mit pocit, ze vas nepekne reprezentuje.
Rikat sprosta slova je normalni. Castovat ale cyklisty nadavkami, plivat po nich ( jakoze on proti nim zaujaty je ) a zaroven se tvarit, ze jsem slunickovej clovicek co "zasazuje se o svobodnou individualni dopravu. Pro vsechny. I ty pesky, i ty na kole." nejde uplne dohromady.
A ted jde podle me o to, jestli tu sebereflexi provede pan zakladatel, nebo OSBID.
|
|
|
- mimo jiné tvoří protiváhu k flagrantnímu omezení automobilistů tak, že taková omezení neprojdou a nedojde k rozštěpení na různé druhy indi-vindi dopravy a tím k oslabení občanů v boji proti úředníkům.
- kdo nepěkně reprezentuje? a kdy vlastně takový "člen" reprezentuje sdružení a kdy mluví sám za sebe? jak se to pozná? záleží i na tom, kde se takové projevy dají najít? ... no máš v tom dost neznámejch, kádrováku 8o)
- pokud na nějaký takycyklisty nadávám, je to pouze část cyklistů, kteří se v provozu nebo na ulici obecně chovají jako bezohledné svině ke všem okolo a i k sobě navzájem. jo, fakt, že jich je 80% všech je trochu matoucí, ale je to problém cyklistů samotných, ne můj. tento postoj je zde dohledatelný v několika vydáních, takže si to srovnej v kouli, protože jen potíš neobjektivní sračky.
|
|
|
Ano. Já bych je vyházel všechny, reprezentanty nepěkné. Alespoň bude klid na práci.
|
|
Jak velký musí být člověk zmrd, aby místo "Když lidem zmrdi hodí do cesty zátaras, tak se na cestu vykašlou." napsal toto? :
"Zkušenosti se zklidňováním dopravy konečně praví, že část cest původně vykonávaných individuální dopravou (tzv. hypermobilita) se po korekci nabídky dopravní cesty neuskuteční vůbec, neboť dochází k transformaci lidských cílů."
|
|
|
Taky jsem to četl, ale význam mě napadl jiný:
Zlý automobilista totiž jednoho dne nevyjede, protože nebude moci, a zjistí, jak krásné a sluníčkové to tam venku je. Cestou z práce zakoupí bicykl, navštíví fitcentrum a svůj denní výdělek věnuje místnímu útulku. A máte nového člověka, jenž navždy transformoval své lidské cíle...
|
|
|
Velký učitel, sir Humphrey Appleby, musí být na svého žáka mimořádně pyšný :-(.
|
|
|
Vít Hasssarrre s hlavou v neprodyšném obalu se také přestane po 4 minutách dožadovat kyslíku a najde si okolí přívětivější řešení;)
|
|
|
|
|
JJ, taky jsem četl .... si rázem připadám jak v té povedené taškařici od Uljanova .... Jeden krok kupředu, dva kroky vzad :-(.
|
|
|
Pokud v tomhle půjdou mediálně známé osobnosti příkladem, proč ne.
Krásná představa, jak Zeman jede na Hrad na kole, kolem něj ochranka na kolech...
Konečně se rozšíří taxikola. No a těch smrtelných nehod co ubyde... a já se přestěhuju někam, kde mi nikdo nebude cpát, čím mám jezdit, a budu se smát :-D
|
|
|
Zeman imho kvůli opakovaným virózám na kolo nesmí. :p
Ale to, že ODS začala před volbami lovit hlasy i v řadách ekofašos, to mě troška znepokojuje.
|
|
Asi to sem nepatří, narazil jsem na to náhodou, ale pro zdejší to bude asi silnej tabák:
http://rostislavschwarz.blog.idnes.cz/c/341584/Muj-syn-se-vcera-podruhe-narodil.html
|
|
|
Chlapek si nedokaze uhlidat sve deti a tak potřebuje, aby mu někdo za nase prachy rozsiril cyklostezku, ci tak nejak ...
A ještě k tomu je to nejakej uchyl, neboť mu voni repka - a to fakt nekecam neznam jediného člověka, kteremu by repka voněla, naopak to svinstvo smrdi uplne kazdymu, koho znam a s kym jsem se o tom bavil..
(pokud by tam nebyl ten dovětek s tim, ze by rad, aby se něco vybudovalo, tak bych to bral neutralne, takovy to "jel jsem na vylet a spadl z kola, to byl ale zážitek...")
|
|
|
To neni silnej taba, to je denni realita na jekekoli stezce, bruslari se jako jednu z prvnich veci uci pad, kdyz jim do cesty necekane vleti pes, dite, nebo magor.
|
|
|
|
jak to víš? ty tam chodíš? nebo snad tvoje bývalá přítelkyně? 8o)
|
|
|
Z toho plyne ponaučení - zásadně se vyhýbat čemukoliv co jen vzdáleně připomíná cyklostezku. Nedávno jsem měl tu čest jet po brněnské cyklostezce vedoucí kolem Svratky k NC Olympia a připomínalo to spíš boj o život. Zdá se, že slovům ,,promiňte" a ,,s dovolením" už dneska nikdo nerozumí...
|
|
|
i to je důvod, proč jsem přes rok nebyl bruslit...8o(
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Pražské Smetanovo nábřeží pohledem Auto*Matu a OSBIDu
|