D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Dlouhodobé zkušenosti s Audi A6 Avant Quattro 2.5TDi
    (ze dne 11.01.2009, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 11.01.2009 22:30:50     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:
    Audi je právem vnímáno jako auto, se kterým všichni prasí, dokonce i já to pozoruji

    Skutečně? A v jakémpak paralelním vesmíru Vy žijete?

    Jezdím po Čechách i jiné Evropě všudemožně od lesů, luk a polí přes okresky, dálnice až po veleměsto (bohužel občas musím do Prahy, byť se tomu ohavnému babylonu vyhýbám, seč jen mohu).

    Prasit vídám velmi často bílé dodávky, škodovky, levnější produkty VW, tu a tam nějakého fiátka či renaulta. Audi jen naprosto výjimečně. Dosud nikdy jsem neviděl prasit Porsche, Lambo, Jaguára, Land Rover, Ferrari či Aston Martina.

    Ona realita je taková, že ten, kdo si může dovolit slušné auto, si již (až na zanedbatelné množství výjimek, jež samozřejmě existují při dostatečně rozsáhlé skupině sledovaných případů vždy) nepotřebuje nic dokazovat; jezdí tedy v klidu, pohodlně a bezpečně.

    Samozřejmě, že to neznamená, že by jezdil podle pravidel! Ta jsou totiž naprosto dementní a nesmyslná. Přednedávnem jsem kupříkladu viděl Porsche předjíždět na dálnici rychlostí cca 220-240 km/h odstavným pruhem: v daném místě a situaci tím nikoho ani sebeméně neomezilo -- o ohrožení ani nemluvě! -- tedy nelze v žádném případě hovořit o "prasení"; prase byla naopak ta škodověnka, jež předjížděla kamion jednoucí rychlostí 95 km/h, sama majíc rychlost 95.1 km/h. Její vinou tedy ten jinak neprůjezdný a nebezpečný chumel aut vznikl.

    Dále pak je nutno pamatovat na to, že na mnoha místech, kde se smí jet 90 km/h, a kde vohnout se svou Schade 120 může jet bezpečně maximálně 70 km/h, může Audi jet zcela bezpečně 140 km/h.

    Z toho -- a jen z toho -- pak plyne ona nepěkná pověst "audin, esuvéček a podobně": vohnout nepřenese přes své závistí a tupostí prožrané srdce to, že si někdo dovolí jet zcela bezpečně o 50 km/h více než on -- jenž ukrutně riskuje na samých hranicích možností svého vozu.

     
    Komentář ze dne: 11.01.2009 23:41:18     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re:
    to neděláš dobře jaromíre...
    co?
    že to mastíš přes dvě kila tím odstavným pruhem.
    a proč?
    jednou to poznáš.

    až tam jednou bude zapomenutej hever, nebo větší kus gumy z náklaďáku.

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 00:06:52     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:Re: Re:
    bať bať, ač zde OC(a)s většinou ždíme své jazykozpytné schopnosti a ejakuluje jakousi směs staromilectví, prchlivosti a furiantství, tím posledním odstavcem naprosto přesně vystihl psychický problém sráčů, kteří se uvedou do zuřivosti, jakmile je ve chvíli, kdy jim vyskakujou ventily z motoru, ležérně předjede člověk s jedním prstem na volantu a s úsměvem na tváři :o) fuckt to vistihnul výborně - což ale nevylučuje, že poslední, co uvidí, je ten zmiňovaný hever nebo cihla na krajnici :o).

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 08:07:03     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re:
    On tady pan OC již jednou tu situaci a manévr popisoval. Tehdy mě napadlo jen jedno: "Víte, já těm kopálistům moc nehovím." Ale on to byl spíš hokejista, úzký koridor za brankou se občas dá projet hladce, občas dojde na body check. Mantinely zaduní, ochrana hrudníku se prohne, airbagy se nafouknou. Voco gou?


     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 14:01:25     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    to je v pořádku, pro ČR je typické, že takový pan OC(a)s tvrdě kritizuje jakákoli omezení, pod nimiž by v zahraničí ohnul hřbet aniž by mrknul, ale až ho jednou jeho bystrozrakost zradí a rozseká se namaděru, jistě bude mít pochopení pro jiné individualisty, díky nimž dříve vykrvácí, než dorazí sanitka právě tím odstavným pruhem využívaným lybeerálně konservativními strážci tradičních hodnot. tyto postoje jsou ostatně typické pro emigranty, co nadávají na svou vlast a zároveň se hrdě hlásí ke svému češství - pak nemáme mít ve světě pověst jako nespolehlivá hovada :o))

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 00:46:17     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Re:
    Aneb podle sebe posuzuji Tebe, že? Ono by Vás nezabilo, kdybyste sundal Vaši vznešenou nohu z plynu a počkal na tu škodověnku, až se zařadí.

    Já zase s dovolením budu považovat Vás a všechny, podporující a praktikující nejen předjíždění v odstavném pruhu za prasata, co si potřebují něco dokazovat, nezávisle na tom, v jakém autě zrovna sedí.

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 01:25:53     Reagovat
    Autor: Stanislav - czonkin
    Titulek:Re: Re:
    Souhlas, odstavný pruh může (jak je i z názvu patrné) někdo docela akutně potřebovat, pokud mu na dálnici odejde motor, spojka, guma, nebo cokoli a tento prostor má být volný a bezpečný, tzn. né aby člověk musel po odstavení zdrhat za svodidlo a modlit se, že nějakej Eman si to tam nepovalí dvoukilem a neudělá z něj hromadu masa a šrotu. Ve nejhorším si ještě umím předsatvit, že odstavným pruhem projede sanitka a cajti k nehodě na ucpané dálnici, ale jinak teda ne!

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 02:14:20     Reagovat
    Autor: bad-men - majk.z
    Titulek:Re:
    Myslím, že řidič, který pomalu předjíždí není zas až takové prase jako člověk, který jede na povolené devadesátce sedmdesát a kličkuje přes celou silnici, protože by ostatní mohli jet rychleji, než on...

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 08:46:46     Reagovat
    Autor: Porucik Tronik - PorucikTronik
    Titulek:Re:
    Jestli autor nemyslel třeba to, že je vnímáno tak, že s ním všichni prasí, protože se s tím autem dá jet relativně bezpečně o dost vyšší rychlostí než s jiným. Je pravda, že sám pozoruji, že největší prasnice jezdí v Oktávkách a Passatech, ale třeba minulé úterý, kdy jsem jel po D11 z Práglu a dálnice byla pěkně lesklá a já si nedovolil jet rychleji než 130kmph, mne předjížděly jen Audi, a to minimálně o 50kmph rychleji. Nikde jsem teda v příkopě nikoho nenašel, ale i proto to tak může být vnímáno.

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 20:55:58     Reagovat
    Autor: Skeptik - Skeptik
    Titulek:Re: Re:
    Nevim, jednou mne v podobne situaci predjizdel Passat a Octavka a nasel jsem je o kus dal pekne poskladane vedle sebe (tusim 43. kilometr D1, smerem na Prahu) - obouchana stredova svodidla a oni sami v levem pankejtu. Ocividne meli dostatek sebevedomi, ale zrejme chybel naskok ten diky technice ;-)

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 09:52:44     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re:
    Tak, a vitezi dnesni souteze o to, kdo ma v palici misto mozku, s prominutim, nasrano, se stavaji Pivko a Dave. Proc? Protoze OC nepise, ze tech 240 v odstavnem pruhu jel on, ale ze jej v odstavnem pruhu predjelo Porsche a ze jemu osobne to nijak nevadilo a neprislo ani v danem miste nijak zasadne nebezpecne pro *ostatni* ucastniky silnicniho provozu. Tedy cena byla udelena za neschopnost porozumeni psanemu textu.

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 10:24:35     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Re: Re:
    Na to máš samozřejmě právo. Já zase mám právo považovat všechny, co tyhle manévry schvalují, za prasata. Včetně Tebe, protože Ty to evidentně také schvaluješ.
    To ale nemění nic na tom, že v jiných věcech se spolu shodneme celkem bez obtíží :-).

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 10:45:47     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re:
    Aha, takze uz jsme odsouzenihodni jen proto, ze nam neco nevadi. Nevadit != schvalovat. No a samozrejme jet v odstavnem a sejmout nekoho v odstavnem je rozdil asi jako jet pres prechod a sejmout nekoho na tom prechodu.

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 11:01:55     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    jízdu v odstavném pruhu, zrovna tak, jako jízdu popisovanou rychlostí nepovažuji za odsouzeníhodnou pouze tehdy, nenachází-li se v zábrzdné vzdálenosti žádný jiný účastník silničního provozu, a možné následky svých činů proto ponese výhradně onen jezdec. vzhledem k tomu, že v OCem zmíněném případě se tak stalo při předjíždění, bylo v daném případě splnění této podmínky vyloučeno.

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 11:12:29     Reagovat
    Autor: pupu - pupu
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Pres prechod se jezdit muze a kazdy s tim pocita. Odstavnym pruhem se jezdit nesmi a tudiz s tim pocita malokdo. Me osobne tedy zasadne vadi, pokud nekdo v uz tak silne rizikovem prostredi dela neco, s cim nepocitam, a dela to bez zasadniho duvodu. Je mi lito, v tomto se neshodneme.

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 12:38:45     Reagovat
    Autor: Jose - Jose
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Ano bezpochyby máte pravdu v tom, že nevadit != schvalovat.
    Nicméně vzhledem k tomu, že OC danou situaci sám uvedl a onen způsob řešení situace nijak nerozporoval, lze dle mého názoru odvodit, že s daným řešením i souhlasil.

    Nebo Vy snad běžně dáváte příklady proto, že Vám jimi popisovaná situace pouze nevadí, aniž byste k nim zaujal souhlasné nebo odmítavé stanovisko?

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 12:49:52     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Aneb jak blábolil ten debil Hanzelka, dopustil se trestného činu schvalování přestupku... ;-)

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 13:43:57     Reagovat
    Autor: Jose - Jose
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Něco málo se ke mně z blábolení Hanzelkova i expertní komise doneslo, ale na mě budete v tomto případě asi muset více “polopaticky“.

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 14:24:59     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Re: Re:
    No, český Davide, on to nejen že - dejme tomu - schvaluje, on to, představ si, nenahlásil!

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 18:42:13     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Drahá písečná bouře, jaem velice dalek toho něco někam nahlašovat. Ovšem to mi nezabrání myslet si o těch, co propagují a praktikují zvěrstva typu předjíždění po odstavném pruhu nebo jízdu rychlostí vysoce převyšující rychlost, jíž se v daném okamžiku pohybuje většina dopravy v místě, že jsou prasata a arogantní hulváti. Ale je to můj soukromý názor, který rozhodně skrývat nehodlám; že se to někomu nelíbí, to je jeho problém.

     
    Komentář ze dne: 13.01.2009 09:27:37     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Moc černobílé. Jak kdy, podle situace. Někdy může jít o prasárnu, někdy to je v pohodě. Já si to nedovolím nikdy, protože na to nemám. Ale to neznamená, že se svou optikou budu dívat na každého.

     
    Komentář ze dne: 13.01.2009 10:10:06     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    pankejty, nemocnice a hřbitovy se každý den plní těmi, kteří si zrovna mysleli, že na to maj, a že je to v pohodě. bohužel ale taky těmi, co zrovna byli u toho, když se toto přesvědčení ukázalo mylným. proto, jezdit tímto způsobem lze jenom v případě, že může nastat pouze to první, nikoli už to druhé.

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 10:47:29     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re:
    nevím, jakou logickou operací šlo z mého příspěvku dovodit, že si myslím, že odstavným pruhem předjížděl OC.

    takže tu neschopnost porozumět psanému textu bych dneska takhle po ránu viděl někde jinde :o)

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 09:56:08     Reagovat
    Autor: pupu - pupu
    Titulek:Re:
    Nejste Vy nahodou ten pan, co zhruba pred rokem sejmul v odstavnem pruhu auto s mladou zenskou a ditetem? Jel ve svem ofroutu 160 a pocitam, ze mu to taky pripadalo jako uplne normalni. Navic vzhledem k tomu, ze ten pan byl prazsky zastupitel, tak jeho nazor sdilel u vysetrujici policista, ktery jeste tyz den pripad odlozil. Nastesti se toho chopili novinari, kteri kupodivu meli nazor opacny. Stejne jako ja. Ta zenska byla nase znama a neprezila to.

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 10:47:34     Reagovat
    Autor: vik - vik
    Titulek:Re:
    předjíždět odstavným pruhem je pěkná prasárna, škodověnka nemá právo předjet? Asi prasák čuměl, kdyby náklaďák udělal gesto a šoupnul se krapet do odstavného aby urychlil předjetí, celkem v klidu protože nepředpokládá že ho někdo prasí zprava a ještě odstavným. A na mnoha místech kde se může 90 ani náskok techniky neudrží auto na silnici když tam pojede 140.

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 10:52:38     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re:
    Škodovkářovi stačilo dát na chvíli nohu z plynu a pustit ty, kteří jeli za ním. Místo toho se tam nacpal a donutil ostatní k výrazné změně rychlosti. Jak už jsem tu psal, zastávám "teorii nejmenší oběti" - tj. omezení má přijmout ten, kdo je omezen nejméně.

    Co se týče případného gesta náklaďáku, tak to už by byl problém toho mamlasa s Porsche.

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 11:01:17     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re:
    Pokud se to stalo na D1, je možné, že škodovkář začal předlíždět kamion ve chvíli, kdy řidič Porsche u Stopků platil oběd ;-)

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 11:10:01     Reagovat
    Autor: Ricchie - Ricchie
    Titulek:Re: Re: Re:
    Mas pravdu, ale co kdyz ta skodovenka zacala predjizdet v dobe, kdy vzadu siroko daleko nebylo zadne auto no a holt jen kvuli male rozdilove rychlosti ten predjizdeci manevr trval tak dlouho? Opravdu se stane tak moc, kdyz ostatni museji par desitek vterin pockat?

    Tady se porad placa o tom, ze je potreba mit jen par zakladnich pravidel a pak uz jen zdravy rozum, ohleduplnost a slusnost (coz v zasade je vyborna myslenka). Ale uz se nikdy vsichni neshodnou na tom, zda NEpredjizdeni v odstavnem pruhu je zakladni pravidlo. A -imho- s ohleduplnosti a zdravym rozumem to nema spolecneho uz vubec nic. Pro me je to prasarna.

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 21:01:33     Reagovat
    Autor: Skeptik - Skeptik
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Souhlasim. V Nemecku plati, ze muzes jet jak rychle chces, ale musis brat ohled na ty co jedou doporucenou rychlosti. Totez by bylo vhodne dodrzovat i u nas. Jed jak chces (jsou to tvoje body/penize/zivot), ale respektuj ty co neprasi...

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 10:58:02     Reagovat
    Autor: Ricchie - Ricchie
    Titulek:Re:
    Prasit vídám velmi často bílé dodávky, škodovky, levnější produkty VW, tu a tam nějakého fiátka či renaulta. Audi jen naprosto výjimečně. Dosud nikdy jsem neviděl prasit Porsche, Lambo, Jaguára, Land Rover, Ferrari či Aston Martina.

    OC, rikaji Vam neco terminy statistika, pravdepodobnost? Kolik se kupr. na ceskych silnicich vyskytuje bilych skodovenek a kolik Jaguaru? Nebude ona cetnost vidanych praseni zpusobena (take) timto poctem? Ja bych rekl, ze ano a Vase argumentace se pak dostava ponekud mimo misu.

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 12:55:42     Reagovat
    Autor: px30 - px30
    Titulek:Re: Re:
    Já bych řekl, že naopak - prasení se podle mého subjektivního názoru vyskytuje v nepřímé úměře k hodnotě samohybu. Neřeším statistiku - pouze poskytuji pohled člověka za volantem:

    Pakliže Vás dojede bílá dodávka Iveco nebo Mercedes, pravděpodobnost, že se Vám nalepí půl metru za kufr je značně vyšší, než když Vás dojede dejme tomu Audi Q7.

    Stejně tak pravděpodobnost, že Vás při předjíždění více vozidel ohrozí vyjetím bez blinkru těsně před Vás auto v aktuální hodnotě vyšší než 300kKč, výrazně nižší než že to bude auto v hodnotě vyšší než 600kKč.

    Jinak mám ještě jednu xenofobní statistiku: Pokud vidím na značce písmeno K - rychle pryč. Po zrušení okresních značek jsem byl nucen zahrnout ještě S - KL a ME jsou bohužel nenávratně v háji - jako jasný indikátor nečeho, na co je třeba dávat si sakra majzla byly okresní značky nepřekonatelné.

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 14:31:59     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Re: Re:
    V mé xenofobní statistice vede jednoznačně Ford Focus.

     
    Komentář ze dne: 13.01.2009 00:41:46     Reagovat
    Autor: Noir - Noir
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    zajímavé toho sme si všim v Praze taky.. focus a focus c-max.. ideálně v modré barvě, sem tam starší bmw, ikdyž dnes to jako na potvoru byl tuzemák-str:)


     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 18:53:56     Reagovat
    Autor: Caleb - Caleb
    Titulek:Re: Re: Re:
    V me xenofobni statistice zase vedou libovolna auta, jejichz majitele jim na zad nalepili stylizovany znak ryby.

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 20:45:35     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    No, to mě zajímá. To jsou staří křesťané?

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 20:59:31     Reagovat
    Autor: Caleb - Caleb
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Ano, presne tak.

     
    Komentář ze dne: 13.01.2009 11:28:20     Reagovat
    Autor: D_N_H - D. N. H.
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Ještě ruluje taky potápěč a los. Mám vícenásobnou zkušenost že ti první ve spojení s ofroutem jsou nebezpečím jak pro okolí, tak i pro sebe

     
    Komentář ze dne: 13.01.2009 11:43:55     Reagovat
    Autor: Jack - Jack
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    No ještě aby ne. Zkusils už někdy řídit v ploutvích a se šnorchlem? :-)

     
    Komentář ze dne: 23.01.2009 04:07:32     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    No, ja mam na ofroutovi nalepku potapece a nevsiml jsem si, ze by to se mnou neco delalo, kdyz presedam z jineho auta, nebo motorky...

     
    Komentář ze dne: 23.01.2009 08:58:04     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Když jsme u toho, co znamená nálepka se sobem, losem nebo jak se to zvíře jmenuje? Vypadá to jako kráva, ale má to parohy, a lepí se to zezadu na kchár, protože to předává okolí nějaké speciální poselství.

     
    Komentář ze dne: 23.01.2009 09:32:46     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tyhle nálepky začaly původně jako suvenýry na benzinkách ve Švédsku. Podobně, jako si u českých můžeš koupit nálepku "Ž jako Žižkov", tak se u švédských prodávají ti paroháči. Původně to asi mělo znamenat něco "jen ať všichni viděj, kde jsem byl". Důvod prodeje a používání v ČR mi ovšem znám není.

     
    Komentář ze dne: 23.01.2009 09:39:51     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    to je jednoduchý, znamená to: občas s tím autem jezdí manželka a budu rád, když mi s jejím obhospodařováním případně někdo pomůže :o)

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 20:15:08     Reagovat
    Autor: bad-men - majk.z
    Titulek:Re: Re: Re:
    Mě do xenofobních statistik jednoznačně zapadají Fabie 1,2 HTP hatchback nebo combi bez rozdílu barvy, počtu tuzingových samolepek a RZ. Co se týče značek, tak jednoznačně řidiči s písmenem T na RZ... Pražáci ani středočeši už ani tak ne, ale hlavně ta "téčka." A to prosím bydlím v jižních Čechách, takže od moravskoslezského kraje celkem daleko.

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 20:25:59     Reagovat
    Autor: bad-men - majk.z
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Jo a ještě bych dodal i jiné nákupní tašky typu Ford Ka, Toyota Yaris. Tyhle nákupní tašky rády okupují slepice, co jim pravý pruh (hlavně ve městě, ale mimo město jakbysmet) moc neříká, táhnou se jím jako šneci a pokud je člověk chce právě pravým podjet, strašně se vztekají a najednou začnou zrychlovat. Ne, že by Xantie 1,6i (zde recenzovaná) na takové zmrdkyně nestačila, ale bohužel na výkonnější špunty ne vždycky má dostatečnou výkonovou rezervu, tak mi nezbývá, než superpizdám hodit před auto myšku, aby si uvědomily svojí zmrdovitost. Nedělám to rád, protože se v tu chvíli snižuju na jejich už tak dost pokleslou úroveň. Na druhou stranu pak mi nedělá problém jim ujet a zvlášť v techničtěji řešených silnicích. Krávy totiž mají většinou "nalítáno" jen po městě.

     
    Komentář ze dne: 13.01.2009 10:11:34     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    A proc by podle tebe nemohly ve meste jet v levem pruhu? I kdyz jak tak ctu dal o tom jak je prasis myskama, tak je myslim vsem celkem jasne, kdo je tady ve skutecnosti ten zmrd :-(

     
    Komentář ze dne: 13.01.2009 10:30:40     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    zmrd je kyklista na letních gumách - to je jasné / dvě kola dobrá, čtyři lepší, no ni ?

     
    Komentář ze dne: 13.01.2009 11:51:16     Reagovat
    Autor: bad-men - majk.z
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tady nejde ani tak o to, že jedou v levém pruhu ve městě. Ano, to můžou, to mi problém nedělá. Problém mi dělá, že jak je někdo začne podjíždět, tak oni začnou zrychlovat. To mě nebetyčně sere. A myšky dělá, jen těm, na které zas tomik moje auto nestačí. Přece jen to není žádný sprinter. A jak jsem psal, nedělám to rád, protože se snižuju na zmrdovu úroveň.

    Omlouvám se, blbě jsem to s tím pruhem ve městě napsal. Ale to, v jakém pruhu jedou, to není zas až tak podstatné, hlavní je, jakou prasárnu dělají. Že já prasím myškama, to není žádná polehčující okolnost pro mě, ale moje auto, pokud mi tohle někdo udělá se 70 kW 1,4 s autem o něco málo lehčím, než je moje přibližovadlo, tak se doba předjíždění neúměrně prodlužuje a ve městě nebývají tak dlouhé úseky, abych takhle neprasil. Jak říkám, dělám to nerad (i když, dělám to, že? Z toho se nevykecám) a jen těm, kteří jsou na tom podobně, co se týče poměru váha/výkon.


    P.S. V tomhle jsem se nikdy nespletl, jelikož vždy, když nebyla možnost předjet (pravý plný, pravý nebyl apod.) ti řidiči jeli, jak s hnojem. Právě stylem: kolona 50 (tam, kde je povolená 70), zmrd 52. Jakmile ale nastoupilo volno nebo byla možnost podjetí, zmrd jaksi nezvýšil svou rychlost ani nehodlal uhnout (ano, ve městě to jaksi není povinné, ale to v určitých mezích slušnosti. Já, pokud mohu, toto rád rychlejšímu udělám, že mu uvolním rychlejší pruh), tak jsem se jal předjíždění. Okamžitě po mém zařazení do vedlejšího pruhu zmrd začal zrychlovat. Tohle se mi stává téměř vždy, když za autem sedí nějaká pizda v novém kchár, vylízaná palice s kšiltem na stranu v pidi kchár a nebo kloboukář. Ale ten už nemá takový reflexy ani nádobíčko, takže s těmi problém není.

     
    Komentář ze dne: 13.01.2009 11:52:14     Reagovat
    Autor: bad-men - majk.z
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    sry za překlepy. Píšu to nasranej.

     
    Komentář ze dne: 13.01.2009 11:54:30     Reagovat
    Autor: bad-men - majk.z
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    P.P.S. Sic je Xantie dobrá, ale ta 1.6 je na tohle fakt trochu lemra. Už už se těším, až si časem koupím Xantii 2.0i a nebo XM 3.0i. Pak tihle nebudou nejmenší problém. A myšky taky nebudou. ;-)

     
    Komentář ze dne: 13.01.2009 12:06:44     Reagovat
    Autor: bad-men - majk.z
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Když to tak čtu, celej příspěvek i zmrdstvech, na který jsi reagoval, tak je blbě napsaný a totálně z něj nevyznívá to, co jsem chtěl říct. :( Navíc jsou tam i "překlepy" atd... Omlouvám se.

    Komentář ze dne: 11.01.2009 23:42:23     Reagovat
    Autor: RallyCAD - RallyCAD
    Titulek:Náskok díky technice:)
    K tomu AWD: Včera jsem se při projížďce vojenským pásmem mezi Bezdězem a Ralskem dostal na Hradčanské letiště, kde pár lidí dovádělo na zasněžené ranveji. Byl jsem vyzván na souboj v rozjezdu. Já (Forester 98), Impreza WRX Sti a Audi A6 Avant Quattro. Všichni na čáře, 15cm trochu rozježděnýho sněhu. "Díky technice" jsem měl po 50m náskok asi 15m na Audi a 25m na Rézu. Sorry za OT, ale musel jsem se pochlubit ohledně toho "AWD" :)))

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 01:24:38     Reagovat
    Autor: Field - Field
    Titulek:Re: Náskok díky technice:)
    Jojo, to mi pripada jako celkem ocekavatelny vysledek.

    Jeste se zeptam - s Haldexovym pseudo 4x4 uz toho mam najezdeno fakt dost a jeste se mi nestalo, ze by to seplo nejak blbe, jak naznacuje autor. Vite o nejake takove situaci?

    Jinak full-time 4x4 to sice neni, ale celkem mi ten system vyhovuje. Valnou vetsinu casu ctyrkolku nepotrebuju, ale pri rozjezdu na mokry dlazbe, aquaplaningu nebo na snehu to funguje vyborne. Masirovat si s tim ego na oranici samozrejme nelze, coz ne vsem majitelum dochazi :-)

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 01:47:42     Reagovat
    Autor: zubator - ZUB
    Titulek:Re: Re: Náskok díky technice:)
    teda jak Vam pri aquaplaningu pomuze haldexova 4x4 (nebo vlastne i jakakoliv ) to bych docel rad vedel ...

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 11:11:32     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Náskok díky technice:)
    slyšel jsem už pár čtyřkolkářů vykládat, že "ono se vždycky nějaký to kolo chytne :o). pak je taky otázka, zda náhodou čtyřkolka nevyhovuje zde mnohými prosazované teorii o technických prostředcích, jejichž využití způsobuje úbytek opatrnosti na straně řidiče :o)

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 18:46:28     Reagovat
    Autor: zubator - ZUB
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Náskok díky technice:)
    zrovna haldex 4x4 vyzaduje zvysenou koncetraci a o hodne vetsky ridicsky skill nez obyc predokolka ale i zadokolka a i "stala" 4x4 , pokud se s autem zacne jezdit na hrane ...

    ja bych prave rekl ze tu teorii (ktera podle me neni daleko od pravdy , pokud se s modernimi auty a jejich "bezpecnostnimi" systemy jezdi na hrane, jelikoz dneska uz to umi odpustit hodne chib, ktere dokud neexistovali, ridice pekne vychovali ) haldex 4x4 podporuje , ze si vetsina majitelu mysli pravy opak je zpusobeno prevazne tim ze se svymi pseudo 4x4 99,9% casu jezdi na predokolku s cca 100kg zateze navic . Ten kdo jezdi ostreji a chce 4x4, haldex po 5km zavrhne jako absolutne nepouzitelny system pro jeho styl jizdy ... jako quatro je lepsi ale taky to neni zadnej zazrak techniky :)

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 12:03:06     Reagovat
    Autor: gobak - gobak
    Titulek:Re: Re: Náskok díky technice:)
    Vim. Zazil jsem ji na vlastni kuzi tesne pred vanoci a rozmlatil polovinu plechu na predku svyho mazlicka vcetne par kravin uvnitr (chladicova vzpera atd.).
    Mam octavii I. 4x4 a byl jsem na skole bezpecne jizdy v Moste. Soucasti byla i zaverecna zabava na mosteckem okruhu. Po 4-5 kolech uz mi to pripadalo jako ze mam zhruba nakoukane apexy, brzdne body atd. Bylo mokro a v prave zatacce u postu komisare c. 10 jsem si najel na obrubnik, haldex to vyhodnotil tak jak to vyhodnotil a poslal mi kroutak na zadek. Okamzite jsem sel do hodin a bouchnul karou o svodidla na vnitrku zatacky (pretacivy smyk s nedotacivym autem, jojo).
    Myslel jsem, ze se mi chlapi z Cesany budou smat (byl jsem tam s partou vyvojaru ze Skoda), ale vsichni meli pokerface a rikali, ze haldex je na hrane kurva a ze se tohle stava pri testovacich jizdach bezne.
    Zazitek je to ovsem k nezaplaceni, protoze kdyby se mi tohle stalo v beznem provozu, dopadlo to mnohem hure. Ted si davam sakrabacha.

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 18:55:57     Reagovat
    Autor: Field - Field
    Titulek:Re: Re: Re: Náskok díky technice:)
    Zajimavy, dik.

     
    Komentář ze dne: 16.01.2009 14:39:59     Reagovat
    Autor: rzx - rzx
    Titulek:Re: Re: Náskok díky technice:)
    Pri normalni jizde vas nezradi. To nastane az pri krizove situaci, nebo zamerne jizde na hrane. Pokud jste na hranici prilnavosti vozu uprostred zatacky a pres zadni kola se haldex pokusi prenest cast vykonu, ktera tam doted prenasena nebyla - je to impuls, ktery vas muze poslat nekontrolovatelne dokola, nebo v horsim pripade bokem ven z cesty, do protismeru, zdi a dalsich uzasnych mist.

    Podle meho skromneho nazoru vuz, u ktereho neni jasny prenos hnane sily mezi napravami - nelze zadnou metodou naladit podvozkove a vyvazenim do stavu bliziciho se idealnimu. Nejspise to u aut z koncernu prilis nevadi, protoze zde jen malo aut je naladeno tak, aby vysledne chovani uspokojilo cloveka se sportovnimi / zavodnimi zkusenostmi.

    Na druhou stranu lidi s takovymi potrebami na auto je nevalna mensina, takze spatne citelne a takrka nebezpecne chovajici se auta jsou na trhu na beznem akceptovatelnem poradku, jelikoz maji podstatnych 5* v crash testu. Nestastny majitel takoveho vozu tuhle featuru pozna tehdy, kdyz nezvladne situaci [kterou treba vubec nezpusobil] a rozbije se, nacez mu v lepsim pripade dojde, ze v jinem aute by se ve stejne situaci mozna vubec nerozbil.

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 10:51:06     Reagovat
    Autor: vik - vik
    Titulek:Re: Náskok díky technice:)
    to bylo A. Co B, to už jste nezkoušeli? B jako brzdění. A případně C, postavit si kužele a vyhnout se jim.

     
    Komentář ze dne: 19.01.2009 09:03:27     Reagovat
    Autor: RallyCAD - RallyCAD
    Titulek:Re: Re: Náskok díky technice:)
    Na B a C nebyl bohužel čas. Samotného by mě to zajímalo. Určitě by bylo zajímavé porovnání současné VW top techniky s 11 let starým užitným japoncem bez el. asistentů:)

    Komentář ze dne: 11.01.2009 23:52:23     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Vačky?
    A co vačky, na vačky už našetřeno maj? Ze čtyř těchto motorů v mém okolí už to mají 3 za sebou. Přijde ta legrace na něco mezi 80 a 100k...

    Komentář ze dne: 11.01.2009 23:58:46     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:ha ha ha
    až na ten combi mám to samý - z mého pohledu prima frčák na pohodlné ježdění, ale může jet i jako splašená koza. přejíždění zpomalovacích retardérů je prdel - ani se to nezhoupne a žere kolem 9,5 litrů. když člověk šlápne na plyn, pěkně syčí nasávání vzduchu v motoru, ale jinak je to chrochták.

    p.s. až mi cuká bránice, až si tenhle článek přečte při ranní kávě hanzi the bloody herodes :o)))) by mě zajímalo, jak a6 4x4 2,5tdi obstojí s jeho C1 pyčo D

    Komentář ze dne: 12.01.2009 00:02:22     Reagovat
    Autor: Smety - Smety
    Titulek:Ad zrcátka
    Docela by mě zajímalo, jakej soudruh přišel s nápadem různě velkých bočních zrcátek. Nevím, jestli je tohle šetření na místě, byť u nejlevnějších verzí. Když si vezmu, že na počátku byly full-size zrcátka, muselo se udělat něco jako "vývoj", tedy zkrouhnutí rozměrů, atd. Kolik výrobce ušetřil?

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 00:08:10     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:Re: Ad zrcátka
    všiml sis soudruhu, že zrcátko můžeš podstatně zkrátit, použiješ-li panoramatické zrcadlo ?

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 00:16:32     Reagovat
    Autor: Smety - Smety
    Titulek:Re: Re: Ad zrcátka
    dobrá, ale proč to? není jednodušší nasadit obě zrcátka stejná?

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 00:22:16     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:Re: Re: Re: Ad zrcátka
    dle mého názoru víc potřebuješ to zrcátko na straně u řidiče - ergonomie pyčo :o), ale věřím, že nějaký automobilový aktivista to dokáže sepsat precizněji.

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 00:51:15     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Ad zrcátka
    Nevím, co jsem měl naposledy půjčenou A6 (také lahvově zelená metalíza), připadalo mi to malé pravé zrcátko dost rušivě a lacině, nehledě na to, že v něm vážně není skoro nic vidět.

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 01:04:43     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Ad zrcátka
    no, tak samozřejmě, přiznejme si, že C1 to není, ale tomu, kdo si nepotřebuje za každou cenu zkracovat délku svého orgánu, to na ježdění stačí a aspoň dají člověku pokoj straý scvkrlý pumpařky z brna :o)

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 00:39:44     Reagovat
    Autor: Tomas - Tomas
    Titulek:Re: Ad zrcátka
    Jestli si to pamatuji správně, tak u Fabie to bylo ve výrobě kolem 63,- Kč.

    Komentář ze dne: 12.01.2009 02:10:43     Reagovat
    Autor: bad-men - majk.z
    Titulek:Nevrzající interiér?
    To by mě překvapilo, kdyby u auta vyšší střední třídy "prémiové" značky z roku 2002 vrzaly plasty v interiéru, což nedělá ani u mého auta střední třídy Citroënu Xantia z roku 93 s nalítanými bezmála 400 000 kilometry, byť má na tachometru cifru těsně pod 200 000. :-/


    Zrcátko mě teda překvapilo, že soudruzi z SRN šetří i u této třídy. Vyřešit by se to dalo tím objednat pravé zrcátko ze země, kde se jezdí vlevo, čili Anglie apod.

    Jinak celkem pěkný článek.

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 07:53:38     Reagovat
    Autor: Tomas - Tomas
    Titulek:Re: Nevrzající interiér?
    :-) Tak přesně tenhle systém se už u nás taky praktikoval. Že jsme objednávali zrcátko z Anglie :-)

    Komentář ze dne: 12.01.2009 08:45:32     Reagovat
    Autor: stunty - stunty
    Titulek:
    Bacha na terminologii, "pohonnavšechnykolapyčo" se přece správně nazývá "fštyrkolcepyčo".

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 09:29:54     Reagovat
    Autor: Jack - Jack
    Titulek:Re:
    Ale prdy. To slovo je: "Všehrab"
    http://cz.youtube.com/watch?v=tuGrHymv38A

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 10:57:23     Reagovat
    Autor: stunty - stunty
    Titulek:Re: Re:
    Heh, dobrý. Ani nevím, co jsou fialky.

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 11:26:51     Reagovat
    Autor: Mrk - Mrk
    Titulek:Re: Re: Re:
    xenony :-)

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 11:28:10     Reagovat
    Autor: Jack - Jack
    Titulek:Re: Re: Re:
    Xenony?

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 12:32:43     Reagovat
    Autor: Porucik Tronik - PorucikTronik
    Titulek:Re: Re:
    Ty vole, paluba kaštan, sesle vepř, vyhřívání židlí, všehrab, s fialkama, čtyři baťohy, žádný švihadla, fkombajnu, velux, chrochták... :) Sem se málem posral smíchy :)

     
    Komentář ze dne: 15.01.2009 21:06:14     Reagovat
    Autor: RallyCAD - RallyCAD
    Titulek:Re: Re: Re:
    jo jo, známej má kámoše dovozce:)
    židle z vepře, sahara, vikýř...

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 20:33:38     Reagovat
    Autor: bad-men - majk.z
    Titulek:Re: Re:
    fšechnohrab zdá se býti lepším názvem, zní tak krásně autobazarzmrdnicky. :))

    Komentář ze dne: 12.01.2009 09:04:09     Reagovat
    Autor: JiVi - JiVi
    Titulek:Kilometry
    6 let stare 3.0TDI a pouze 80 000 najeto? To si predchozi majitel kupoval auto do garaze? :-)

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 09:26:52     Reagovat
    Autor: JiVi - JiVi
    Titulek:Re: Kilometry
    2.5TDi .. oprava

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 10:01:07     Reagovat
    Autor: pupu - pupu
    Titulek:Re: Kilometry
    Moje auto ma po dvou letech najeto 20.000. Jezdim s nim na vetsi nakupy a jednou tydne vezu rodinu k rodicum, pripadne 1-2x do roka na dovolenou. Me to prijde vcelku normalni.

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 10:19:14     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Kilometry
    Těch 80 tisíc za šest let zcela vyloučeno není, ale A6 s 2.5TDi si většinou člověk pořizuje na trochu jiný druh provozu...

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 11:36:24     Reagovat
    Autor: Porucik Tronik - PorucikTronik
    Titulek:Re: Kilometry
    Kdyby pán pořádně četl, zjistil by, že mělo 80 v momentě koupě a že nyní má 80+180=260, tzn. po šesti letech 260 tisíc. Kdopak je tu za troubu?

    Komentář ze dne: 12.01.2009 09:27:23     Reagovat
    Autor: A6Petr - p.jelinek
    Titulek:
    Co se týče zrcátka, tak malý pravý se přestalo dělat na A6 od faceliftu v 05/2000. Čili, nevím, co je to za auto, ale v roce 2002 se už bezpečně dělaly A6 s plnohodnotným pravým zrcátkem.

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 11:45:46     Reagovat
    Autor: Porucik Tronik - PorucikTronik
    Titulek:Re:
    Třeba nemuselo bejt už originál, když to kupoval, podstatný je ale, že tohle dokázal někdo vymyslet :-)

    Komentář ze dne: 12.01.2009 10:34:40     Reagovat
    Autor: Folklorista - O' Pruz
    Titulek:BRZDY
    "Taky si pořídím trošku lepší brzdy" jak se to dělá?

    Zajedu do servisu a řeknu, dejte mi (trošku) lepší brzdy!

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 11:04:06     Reagovat
    Autor: P. - Paranoik
    Titulek:Re: BRZDY
    Na tom mě spíš zarazilo, že si lepší brzdy pořizuje po 180K ..

     
    Komentář ze dne: 12.01.2009 11:39:13     Reagovat
    Autor: Porucik Tronik - PorucikTronik
    Titulek:Re: BRZDY
    Nevím, jak ty, ale já si třeba na auto koupil osmipístový brzdiče, vyšší průměr kotouče (330mm) a k tomu odpovídající desky (Ferodo 3000)... V servisu takovou lumpárnu člověk nepořídí, to si musí zajet někam, kde to uměj.

    Komentář ze dne: 12.01.2009 15:40:27     Reagovat
    Autor: speedy - speedy
    Titulek:uz me to pripadne trapny
    "fkombíku, na hlínách, fdechtu a pohonnavšechnykolapyčo"

    Toto je snad u kazdyho clanku co se jen nejak tyka aut. Muze me tu nekdo rict co to ma za smysl? Kdyz jsem to videl poprve, zasmal jsem se. Podruhe se usmal a potreti uz me to prijde trapny.

    Pokud se v clanku nepouzije spojeni "fmetle, ftuningu, ftedeicku, pyco" tak to ten clanek straci na kvalite nebo proc to tam je?

     
    Komentář ze dne: 16.01.2009 15:01:15     Reagovat
    Autor: rzx - rzx
    Titulek:Re: uz me to pripadne trapny
    Cau Speedy, domnivam se, ze mistni clanky si pritomnosti techto vyrazu [casto v kurzive nebo uvozovkach] pouze utahuji z tech, kde to mysli vazne. Cili nemyslim si, ze autor clanku sel vecer do hospody a pouzil tam s kamosema stejny slovnik.

     
    Komentář ze dne: 17.01.2009 16:31:15     Reagovat
    Autor: speedy - speedy
    Titulek:Re: Re: uz me to pripadne trapny
    Ja to beru ze si z nich utahuji, to je je jasny, ale proc proboha porad dokola? A porad to stejny? uz me to prijde jak diskuze nekde na novinkach a podobnych servrech.

    Je jedno o co jde, ale pokazde se tam objevi: paroubek je debil, ne topolanek je debil, oba jste debilove a proc ja chudas mam platit 30 korun.

    Tady je to stejne, at se clanek tyka bodoveho systemu, recenzi auta, zimnich kol, radaru, porad furt dokola tu je magicka formule na hlinach,ftdicku, fpyco a ja nevim co jeste!

     
    Komentář ze dne: 17.01.2009 22:10:21     Reagovat
    Autor: rzx - rzx
    Titulek:Re: Re: Re: uz me to pripadne trapny
    Dokazal jsem poukazat na to, ze to nemysli vazne, ale bylo ocividne. Na tohle uz odpovedet neumim. Snad kazdemu co jeho jest.

    Komentář ze dne: 13.01.2009 13:08:02     Reagovat
    Autor: Barbucha - Pavel
    Titulek:Novinář?
    Autor o sobě prozradil, že je novinář. Dočetl jsem recenzi ke slovu "vyjímka" a tím jsem skončil. Na další bláboly jsem neměl náladu.

     
    Komentář ze dne: 13.01.2009 13:13:43     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Novinář?
    Proto taky novináři píšou sračky, protože ty blbý čtenáře stejně obsah nezajímá.

     
    Komentář ze dne: 13.01.2009 22:10:40     Reagovat
    Autor: Porucik Tronik - PorucikTronik
    Titulek:Re: Novinář?
    Argument hodný šlechtice... :-)

     
    Komentář ze dne: 13.01.2009 22:34:19     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Novinář?
    Na komentář by se možná reagovat dalo, dočetl jsem ho ale jen po místo "a tím", kde chybí čárka. Zbytek jsou jistě bláboly :o)

     
    Komentář ze dne: 16.01.2009 15:16:02     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re: Re: Novinář?
    Nechybi tam imho.

     
    Komentář ze dne: 16.01.2009 15:05:04     Reagovat
    Autor: rzx - rzx
    Titulek:Re: Novinář?
    Je videt, ze kazdy provadime cinnost zvany "cetba" za jinym ucelem. Blahopreji vam k tomu, ze aniz byste musel cist cely clanek, nasel jste co jste evidentne hledal :). Ja, kteryzto ctu za ucelem ziskani informaci jsem bohuzel nucen clanky a knihy docitat do samotneho konce. Skoro bych vam zavidel vas nadhled :)).

    Komentář ze dne: 13.01.2009 14:26:51     Reagovat
    Autor: max - Neregistrovaný
    Titulek:motor
    Předpokládám, že v tomto autě se nachází 6-ti válec. Je to pravděpodobně jeden z nejhorších motorů od koncernu. Starší 5-ti válce byly na tom podstatně lépe. Doporučuji přečíst diskuze na www.audi-club.cz na téma 2,5tdi. není to moc příjemné čtení. Konec konců autor některé typické bolesti tohoto motoru sám zmiňuje...

     
    Komentář ze dne: 13.01.2009 22:35:42     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: motor
    2,5 l TDI je imho pětiválec. šestiválce byly snad o 3 l vejš.

     
    Komentář ze dne: 14.01.2009 01:47:19     Reagovat
    Autor: Praetorius - XIV
    Titulek:Re: Re: motor
    Zalezi na znacce. Treba Volva maji 2.5 l v peti valcich, VW group to melo v sesti. Mimo to Audi delalo i 2.7 V6 TDI. Pak to asi prevrtali na 3.0. Neco jako motor ve Skode 100/105/110/120/125/130/136 atd.

     
    Komentář ze dne: 14.01.2009 06:00:30     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Re: motor
    Volvo má 2,5 TDI z VW group - konkrétně je to motor, co se používal do audi a vw transportétu. Huš, huš ... když něco neznáš, nepiš o tom. Vrať se ke tvému oblíbenému prznění vidláků.

     
    Komentář ze dne: 14.01.2009 15:58:10     Reagovat
    Autor: Lopan - Lopan
    Titulek:Re: Re: Re: Re: motor
    A neni to nahodou tak, ze Volvo 2,5TDI vubec nema? Namisto toho ma svuj diesel D5 o obsahu 2,5l, ktery vychazi z predchoziho 2,4D? Co vim, tak od VW meli jen 1,9TDI a to uz je docela historie (modely 850)

     
    Komentář ze dne: 14.01.2009 16:48:35     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: motor
    :o) Že by mi do techničáku naschvál napsali něco jiného? Ostatně je i ve V70

    Rok 1996 byl posledním rokem života Volva s označením 850. Tento rok byl však poměrně přelomový. Poprvé se pod kapotou objevil přeplňovaný vznětový motor s přímým vstřikem paliva. I ve volbě tohoto motoru mělo Volvo šťastnou ruku. Pod kapotu byl implantován řadový pětiválec od automobilky Audi. Motor o zdvihovém objemu 2461 cm3 měl na svou dobu poměrně značný výkon 103 kW ... Motor byl schopen při správné údržbě najet půl milionu kilometrů bez vážnějších závad a opotřebení. Opravdu motor hodný výdrži automobilů Volvo. Kvality motoru byly odzkoušeny nejen v automobilech Audi, ale i v koncernových dodávkách VW Transporter

    http://www.volvoklub.cz/modely.php?link=5&clanek=20070515-m85.txt

     
    Komentář ze dne: 14.01.2009 19:33:52     Reagovat
    Autor: Lopan - Lopan
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor
    Mas pravdu. Ten motor me uplne vypadl. A motory navic 1.9 se davaly do S40 a radeji ani netipuji, od koho byly, to uz mel Volvo pod palcem Ford.

     
    Komentář ze dne: 14.01.2009 19:42:50     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor
    Možná renaut. Ale tohle jsem nikdy nesledoval.

     
    Komentář ze dne: 19.01.2009 15:39:53     Reagovat
    Autor: Mitch - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor
    JJ byl to renault...

     
    Komentář ze dne: 22.01.2009 17:44:44     Reagovat
    Autor: nemo_ - nemo_
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: motor
    D5 je 2.4, 136 kW tušim

     
    Komentář ze dne: 15.01.2009 18:50:52     Reagovat
    Autor: Jenda - Jenda
    Titulek:Re: Re: motor
    2,5 l TDI jsou jak pětiválce: VW Transporter, tak šestiválce: Audi, VW Passat
    dokud ty pětiválce měly 75 kW tak to byly dobré motory ale verze s vyšším výkonem tuším 111 a 128 kW mají občas problémy s blokem a to je pak správný průser kam se serou vačky v šestiválci

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.