Komentáře ke článku: Vyřazení vozidla z registru po 1.1. 2015 – mission impossible? (ze dne 19.04.2015, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
nejde to prodat do Turkmenistánu panu Vyliž Tesiprdelovi? Nebo prostě zrušit pojistku? Vyhrožovali že auto bez poviného ručení stát vyřadí z evidence do čtrnácti dnů.
Sám jsem zvědav, protože máme v rodině podobnou situaci a ještě nevíme, jestli opravit, nebo zrušit.
|
|
|
Prodej na Astara Serana nebo Stojana Jakotyce je urcite mozny, tim se z toho stava PNJ. Ale clovek musi sepsat smlouvu, pro lepsi pravni jistotu i druhou na nakup dilu, zkratka same zbytecne komplikace.
Mnohem cistsi mi prijde odhlasit vozidlo s tim, ze se ho chystam prihlasit v jine zemi (do toho v jake uz urednikovi nic neni). Clovek si asi uzije i nejakou tu legraci, protoze na takovou moznost neni urad pripraven a nema na to nejspis vhodny formular, nicmene zakon to umoznuje.
Prihlaseni v jine zemi je pro urednika samozrejme vyvoz, ale kdo vi, jestli pro prihlaseni vozidla v Moldavii nebo Lybii tamni urednici vyzaduji, aby tam to vozidlo fyzicky bylo, treba ho za spravni poplatek zaregistruji i kdyz ho mate v koprivach za kurnikem. Taky neni jasne jak dlouho takova registrace trva - jiste neni vase chyba, ze ma registr oslu, velbloudu a motorovych vozidel kdesi v Etiopii petilete lhuty. No a kdyz vas nahodou vas mongolsky zprostredkovatel napali a k registraci jeho vinou nedojde, tak u vas taky tezko hledat zavineni...
|
|
|
Musí určitě člověk sepsat smlouvu?
Ještě nedávno zcela jistě mohla být smlouva stran prodeje vozu ústní. Nesleduji ovšem nijak novinky v legislativním hnoji, možná to naši subgeniální (zás)tupci už stihli změnit.
|
|
|
Pravda, smlouva muze byt i ustni. Ale stejne mi prijde elegantnejsi mit na zahrade svoje auto vyrazene z pakistanske evidence, nez auto v nasi evidenci vlastnene Pakistancem.
|
|
|
No, co je psáno, to je dáno. S tím papírem je to IMHO jednodušší. Člověk přijde na úřad, v ruce kupní smlouvu a papíry od auta a provede přihlášení. Případně má v ruce ještě plnou moc a provede za původního majitele i odhlášení. Úředník si založí papíry a je spokojený. A v případě nějakých problémů a potřeby dokazování jsou všechny papíry i na úřadě.
|
|
|
Já vždy měl písemnou smlouvu; nikdy jsem ji ale úřadu neukazoval. Co je jim do toho?!? Nic.
Ani neměli tu drzost se ptát; kdyby se ptali, poslal bych je do Prčic.
|
|
To s tim pozarem neni vubec spatny. Proste zapalit jiny auto. Ekologie neutrpi :D a ourada bude mit lejstro. Hasici jsou za vyjezd taky radi, maj carku. :D
NA VAZNO: Uz dlouho nosim v hlave myslenku na likvidaci svepomoci. Totiz dodat ouradu cestne prohlaseni, ze jsem vse "nebezpecne" z vraku odevzdal. 5+4 litry oleje, nejakych 5 litru znecistene vody, 50kg plastů, 80kg medenych dratu, akumulator, 20kg textilií a tunu netrideneho zeleza, nejaka kila autoskla ........ to vse mi potvrdil mistni sberny dvur.
A pokud by se to podarilo propasovat do uredni masinerie, budu si s uradem na nejake vyssi urovni rad vysvetlovat ze to tak nejde.
Jedine co mi brani je absence pouzitelneho autovraku. Sel by do toho nekdo se mnou - pokud dodate auto, ja dodam prislusne lejstra a prubnem to?
|
|
|
Zakopaný hund bude v tom, že po 1.5.2004 může auta rozebírat jen "autorisovaný subjekt". Asi by neprošlo ani to zapálení, ledaže by nikdo nezkoumal VIN ohořelé karosérie.
|
|
Odvézt na chvilku pryč, nahlásit krádež, za 30 dní s vyjádřením o odložení informovat pojišťovnu, zrušení pojistky, z RZ si udělat trhací kalendář a je to ....
|
|
|
Dobre, papirove by to slo, ale co s tim vrakem? Zberna zeleza to neveme, pokud to proda ci daruje na dily hrozi pruser,ze kdyz nekdo bude chtit pouzit napr.motor, ze se prijde na to,ze je z " ukradeneho" auta.
|
|
|
Vlastnicka prava k vozidlu prece kradezi nezanikaji. Majitel klidne muze prodavat dily z vozidla, ktere bylo ukradeno a zase nalezeno.
Ke kradezi a odstaveni vozidla dochazi celkem bezne, zlodeji to delaji proto, aby se ujistili, ze v aute neni namontovane sledovani pres GPS.
|
|
|
Běžný likvidátor autovraků vám auto odveze a vyplatí litra za tunu. Tj. využijte ho a ten "motor/převodovku a pár dalších věcí" si "kupte zpět". Ve skutečnosti vám to vymontuje za to, že nebudete chtít ten litr.
Doba, kdy 'vrak musel mít všechny hlavní části", je dávno pryč. Konkurence vrakovišť se o to postarala.
Jsou povinni nevratně zlikvidovat díly s VIN a dodržovat eko- a bezpečnostní předpisy, to je vše.
V době kamer všude a hodných sousedů vám s "odložením" a falešnou krádeží přeji hodně štěstí. Budete se divit, co všechno se o vás ví.
|
|
A co to dát do depozitu (dočasné vyřazení z registru vozidel)? Tedy po novu tuším vyřazení silničního vozidla z provozu.
Jedno auto se mi ještě podařilo božím zásahem přeměnit boudu pro psa, letos jsem další vyřešil tím depozitem. Blbý je, že zbytek kastle budu asi muset rozřezet fričkou, protože bez cenejch dílů (alternátor, startér, světla), který by si prodali sami, to žádnej kovošrot nechce.
|
|
|
Depozit ma po novele jen omezenou delku - to si osefovali.
|
|
|
Co jsem sledoval média (je možné, že jsem byl dezinformován), tak je to náhodou prima řešení. Oni vás pak tuším po půl roce vyzvou k tomu, abyste sdělil, co s autem je. Vy se na to vykašlete a oni vám to auto vyřadí sami. Pak ho můžete klidně prodat na kusy.
|
|
|
Tak to jsem asi něco špatně pochopil. Mě to přišlo, že teď je právě "depozit" časově neomezený, jen musíte nahlásit místo, kde je vozidlo odstaveno a účel odstavení.
A termín do konce letošního rok se vztahuje jen na dodání právě informace o místu a účelu.
|
|
Jestli máte všechny doklady i značky a chcete si vrak nechat, můžete to udělat jako vývoz někam do země mimo EU. Za těch pár stovek není co řešit. Pokud vám jde o hlavně likvidaci zbytku, pak se určitě najde sběrna, která to vezme v popisovaném stavu a vydá na to papíry.
|
|
No a může ouřad něco dělat pokud člověk zruší povinný, nechá si čísla a papíry a se zbytkem vozu naloží podle svýho? Vozidlo není provozováno na PK, tak podle mýho nelze postihnout neexistenci pojistky, no a za pár let holt nějakej Huml vymyslí zákon podle kterýho se těmhle autům zruší registrace.
|
|
jéžiš, to jsou štráchy, rozprodejte po dílech, olej a sedačky odvezte do sběrného dvora, zbytek naformátujte flexou a dejte do sběru, a vozidlo vám bylo při převozu a zastavení u motorestu z plaťáku ukradeno a nazdar.
jo a nikomu o tom neříkejte notabene na webu a a zkontrolujte si jestli na vás někdo nemá pifku.
|
|
Jenže vrak má motor, spojku a převodovku jak hodinky, nápravy tlumiče, brzdy a různé jiné věci, které je mi líto vyhodit, protože vím, že jsem je tam dával buď nové, nebo jsou v perfektním stavu.
Škoda Forman je auto 20 let staré. Bazarová cena je tak do 5000 i u auta v TOP stavu. Vykašlal bych se na ty díly v perfektním stavu a zbavil se toho vcelku, pokud to půjde. Případně to i trochu zkompletovat, tj. dodat kola, aby to šlo aspoň odtáhnout na laně. Nějaká rezavá kola obutá na dodrbané gumy se seženou za pár korun.
|
|
Všechny jmenované díly vzít, a to včetně papírů, a postavit na tom Kaipan... Nebo prodat někomu, kdo by Kaipana chtěl... Zužitkuje se použitelné a ještě to udělá radost.
|
|
|
Když někdo bude chtít Kaipana, vezme si jako základ favorita, který nebude nabořený (a zvlášť takhle blbě z boku, kdy to odnesla i podlaha).
A pozor, Kaipana lze postavit jenom z favorita, nejde to z felicie a zřejmě ani z formana. Tedy Kaipana, který by směl jezdit po věřejných silnicích.
|
|
Dovolím vysvětlit "ideový záměr" předpisu, který nedovoluje auto zlikvidovat "jen tak", tedy například ho rozprodat na náhradní díly a zbytek dát "nějak" pryč.
Zdůrazňuji, že to neznamená, že s tím "ideovým záměrem" nutně souhlasím.
Jádro pudla zní "NEBEZPEČNÉ ODPADY". Dle stanovené definice je jich v každém automobilu požehnaně - provozní kapaliny, plasty, guma, brzdové obložení (například to staré azbestové) a spousta dalších položek, které dle zákona prostý smrtelní NESMÍ likvidovat sám (např. spálením), ani uložením do komunálního odpadu, ba ani dlouhodobým uložením na svém pozemku.
Proto musí být tyto odpady předány pouze certifikovanému zařízení, které je k jejich likvidaci způsobilé. Aby to bylo adminstrativně jednodušší, předává se k likvidaci celé auto včetně "cenných" kovových součástí (karoserie, motor, převodovka...), aby cena za šrot vyvážila náklady na likvidaci oněch "nebezpečných odpadů" a aby na tom ani likvidační firma (a pokud možno ani majitel) netratili.
Mnohá autorizovaná vrakoviště umožňují předat auto např. bez motoru či převodovky, ale pak jim za to zpravidla musíte zaplatit cenu odpovídající váze kovového šrotu, který jste si ponechal. Z hlediska předpisů to má opravdu logiku. Kdybyste k likvidaci předal auto očesané o všechny cenné části (a nechal jim jen potrhaný tapecírunk, haldu umělé hmoty a kýble s nepoužitelnými kapalinami), tratili by na tom, protože stát jim nehodlá za pouhou likvidaci nebezpečného odpadu platit ani korunu.
Můžete si tom myslet, co chcete, ale přijmeme-li tezi o "nebezpečných odpadech", je postoj vrakovišť logický.
A ještě k těm "kurníkům": Ano, šlo to. Ale musel jste být schopen (teoreticky) kdykoliv prokázat, že "autokurník" máte i nadále na svém pozemku, stále slouží k deklarovanému účelu, je kompletní a nebyly z něj odstraněny žádné nebezpečné odpady (nebo jste musel předložit doklady o jejich likvidaci).
|
|
|
Jenže to nedává ani špatný smysl. Pravíte provozní kapaliny, plasty, guma, brzdové obložení?
Cokoli z toho a vše toto dohromady mohu z vozu odstranit, odvézt do sběrny (a za jejich odebrání zaplatit tržní cenu, abych se vypořádal i s tím blábolem o nákladech na likvidaci) -- a stále mi nebude povoleno si ten čistý a sluníčkově ekologický zbytek na zahradě ponechat!
A pozor, platí to i naopak: cokoli z toho a vše toto dohromady mohu z vozu odstranit a ponechat si na zahradě, a odvezu-li do sběrny pouze onen čistý a sluníčkově ekologický zbytek, bude vše (de iure, papírově a podle štemplů) absolutně v pořádku.
Naznačené vysvětlení tedy jaksi... ehm, nefunguje. A to ani připustíme-li Hanlonovu břitvu rozměrů monstrózních.
|
|
|
Hmm, u elektrospotrebicov sa v CR uz snad 10 rokov plati cast z novej kupnej ceny spotrebicu do zdielaneho fondu urceneho na likvidaciu spotrebica ked dosluzi. Nie je nieco taketo aj u aut? Dost by som sa divil, keby nebolo. Tym Vase argumenty stracaju zmysel, pretoze naklady na likvidaciu som zaplatil pri kupe auta.
|
|
|
Poplatek za likvidaci opravdu platí jen u elektrospotřebičů. Proboha, jen aby si Váš příspěvek nějaký ouřada nepřečetl, nebo tu za chvíli máme ještě výpalné při koupi nebo přepisu auta v podobě poplatku za "ekolikvidaci". Ani pak by Vám ovšem nedovolili si nepojízdné auto ponechat, protože "ekolikvidaci" musí provést kdosi "autorizovaný". Stejně jako si teoreticky (!) nemůžete sám rozebrat starou televizi, protože dle zákona jste trotl, který by kondenzátorem vyhozeným do popelnice definitivně zničil matičku Zemi.
Já to fakt neobhajuji. Také by mně (OC) přišlo logické, že majitel měl právo - v rámci daných "ekopravidel hry" - nechat si auto za své peníze "ekologicky očesat" o vše "nebezpečné" a se zbytkem si nakládat dle libosti. Zákonodárci to zřejmě přišlo příliš komplikované, takže logika stranou a řešení ve stylu "vše nebo nic".
Natož abych obhajoval samotný průběh "ekolikvidace", kdy po vypuštění kapalin jde prakticky celé auto do šmelcu, z drti se magnetem vytáhne železo a zbytek jde někam do spalovny.Například o nějakém třídění plastů pro recyklaci si můžeme nechat zdát, o využití možných náhradních dílů ani nemluvě. Fakticky ten nejméně ekologický přístup, jaký může být. Neboť - jak je tu všem známo - nejekologičtější je to auto (nebo jeho díl), které se nemusí vyrobit.
|
|
|
Ovšem bez zbytečné likvidace starých a výroby nových věcí by tato ekonomika už dávno lehla, takže ekologie, ať už je to cokoli, nikoho nezajímá, jde o to ukrást majiteli majetek a donutit ho koupit si nový.
|
|
|
Ano, toto je zjevně hlavním smyslem ekologicky zdůvodněného nakládání s odpady. Tam, kde to vypadá pro průměrného vohnouta aspoň trochu věrohodně, se podobné praktiky okecají ekologicko-propagandistickými kecy, tam, kde by tomu neuvěřil ani ten vohnout... se to dělá stejně, jen se to moc nezdůvodňuje.
Někdo odveze do sběrny nepotřebné kovové trubky, ale ten, kdo by je snad chtěl odkoupit a použít jako sloupky k plotu, má smůlu, protože zákon nařizuje staré zlikvidovat, nové vyrobit a zaplatit z toho všeho daně. Na životní prostředí sere pes, jde přece především o ekologii!
|
|
cele se to jeste komplikuje, od ledna 2016 ma platit novy zakon o vyrazeni vozidel z registru i o depozitu. sam mam v depozitu 2 veterany a momentalne mi dosluhuje auto s dobrym motorem a taky bych si ho chtel nechat....
|
|
Mam za to, ze s odhlasenim je problem odjakziva. Autovrakoviste musi mit licenci. Licenci ziska jen za uplatek na magistratu. Pak musi mit tzv. bodovana stanoviste. Tato statem vybrana jedina firma jezdi po cesku k vrakovistim a hodnoti vase stanoviste, tj. stanoviste pro rozebrani auta, pro skladovani oleju, autobaterii a tak dale. Podle dosazeneho poctu bodu (nikdy nemate vsechny) je nakonec rozhodnuto, zda je zarizeni zpusobile k provozu nebo nikoliv. Dale na vrakoviste v pravidelnych intervalech chodi kontrola ze zivotniho prostredi, kterou musite uplatit, protoze jinak vam cely kram zavrou s oduvodnenim, ze tam mate nebezpecne latky a v oblasti zije hliva obecna, zakonem chranena. Od Topolankovi vlady je tez uzakoneno, ze za ekologickou likvidaci vozidla nesmi chtit vrakoviste zadny poplatek (tj. muzete podnikat, ale nesmite za to chtit zaplatit).
Pridejte si k tomu takove perlicky, jakoze jeden rok vlada ustanovi, ze musite mit hasici pristroje v jistem poctu, ktery pro vase vrakoviste vyjde treba na 150 kusu. Nakoupite. Pak vyjde novela, ze museji byt privrtane na zdi. Zaplatite privrtani 150ti hasicich pristroju na zed. Mezitim se blizi dvoulety interval pro prvni revizi hasicich pristroju, musite zaplatit za revizi 150ti hasicich pristroju. Dalsi rok vyjde novela, ktera stanovi presnou vysku, kde museji byt hasici pristroje privrtane. Nechavate prevrtat 150 hasicich pristroju a rovnou platite i za jejich revizi, protoze novy hasici pristroj ma revizi za 2 roky, ale pak uz kazdy rok. Dalsi rok vychazi novela, ktera vam narizuje umistit hasici pristroje o 30cm nize, protoze v predchozi vysce na to nedosahli liliputi a trpaslici. Nyni vam jiz vyprsela vase licence pro ekologickou likvidaci mot. vozidel a je nutne znovu uplatit magistratniho urednika, aby vam vydal novou. Pripadne kontroly z ruznych uradu, zejmena ze zivotniho prostredi pak chodi bud pro uplatky, nebo vybirat na pokutach a otevrene vam priznaji, ze maji limity a pokud nekam vyjedou, nesmeji se vratit bez penez a museji najit neco, za co udelit pokutu. To jsou jen utrzky z podnikani na autovrakovisti.
Ohledne odhlaseni vozidla, dodnes jsem neprisel (a legislativa se navic kazdy rok vyrazne meni) na to, jak odhlasit napriklad motorku a tuto si v kompletnim stavu nechat a dat si ji do obyvaciho pokoje. Zadny depozit, zadne znacky, zadne pojisteni, zadna evidence, zadna lejstra. Muj majetek, chci ho mit doma. Jak? Nikdo nevi.
|
|
|
Mam za to, ze s odhlasenim je problem odjakziva.
Ano a ne. Před pár lety to nebyl vůbec žádný problém, ověřeno osobně (s autem), ani se neptali, zda si z něj chci udělat kurník nebo pomník české byrokracie -- prostě jsem řekl, že si je chci nechat nepřihlášené, a tím to skončilo (jediná mírná buzerace byl požadavek na papír, že byl certifikovaně vymontován LPG, který tedy bylo nutno zfalšovat, neboť LPG už samozřejmě bylo dávno a dávno vymontované necertifikovaně, zato však odborně; kdyby auto nebylo na plyn, nechtěli tehdy vůbec nic).
Nicméně legislativa se kazdy rok vyrazne meni, bohužel :(
|
|
|
Možná už jsem tu tady napsal. Vývoj legislativy dává za pravdu tvrzení čínské medicíny, že plíce a tlusté střevo spolu souvisí - jeden by se z toho posral a těžko se to rozdýchává.
|
|
|
Nijak. V podstatě takové malé znárodnění.
Ostatně u právě probíhající čistky registru (to je ve kterém je chlív, ten x-krát za dlouhé peníze upravovaný) dojde také k mnoha "znárodněním". Pokud do 1. července majitel nevyřeší auto "v polopřevodu" a tedy neregistrované, tak už ho nepřihlásí. A to vůbec nemusí jít o nějaké staré vysloužilce. Jak pravil ANOministr Ťok "auto ztratí technickou způsobilost a nebude schopno provozu na pozemních komunikacích". Sice váš majetek, ale rozhodujeme o něm my. Strana a vláda. Pesimisticky očekávám, že až "dořeší" další registry, podobným způsobem naloží i s naším jiným majetkem. Kupředu levá....
|
|
|
Zkušenosti s tím nemám, kožná mě bude něco podobného čekat, ale co treba domluvit se s ekolikvidatorem dat mu motorku k ekolikvidaci nebo alespoň rám s vin a ten pak si jí nebo jen tem rám od nej koupit jako soubor náhradních dílů ? (ekolikvidatori likvidujou za nejakej baksis i nekompletní vraky)
Nebo se domluvit s hasiči- ze vozidlo zaniklo pri pozaru?
Zkusit dostat papír z ekolikvidatora z nějaké jiné země EU, kde není taková byrokracie?
Co se tyka vyvozu tak dojde k vymazu z registru az kdyz pride z ciziho statu papir o prihlaseni ...
|
|
Da se to udelat tak, ze das SPZ do depozitu za startovni poplatek 200 Kc a muzes vypovedet pojistku. Po 12 mesicich od ulozeni uradu sdelis, ze vozidlo dlouhodobe opravujes a kde to vozidlo je. Tim to hasne a s tou nafurt ulozenou SPZ se muze urad nechat treba vyfotit.
Absolvoval jsem to tento tyden...
|
|
|
> Absolvoval jsem to tento tyden...
Mam za to, ze depozit to natrvalo uspokojive nevyresi.
Neni vubec zadna zaruka, ze legislativa zustane odted stejna, nebo dokonce tak mekka jako pro vozidla v depozitu do r. 2013, kdy by doslo k jejich "amnestii" a administrativne zaniknou.
A az to zmeni a osetri, jako uz to osetrili tolikrat (napr. znovu eko dan pri koupi vozu od ZTP) v cem bude spocivat ta budouci pointa "vyrazeni vozidla z registru" pri zachovani vlastnictvi?
Na depozit nelze do budoucna spolehat.
|
|
|
Jde o to, co je cilem mise.
Pokud jde o to auto/motorku si nechat a neplatit pojisteni, protoze je rozmontovano na ND, je depozit uplne vyhovujici...a jestli vozidlo nechaji uredne zaniknout, nebude to mit na nic vliv.
Pokud ma byt nekdy vraceno na silnici, pak je docasne vyrazeni take resenim situace a jedinym skutecne neprijemnym problemem je ziskat technickou predtim, nez si dojdes pro SPZku na ourad.
|
|
Domnívám se, že právě vám se bude hodit nařízení, že k (nějakému datu roku 2015, které si Úhlavy nepamatují), dojde k automatickému vyřazení všech vozů, které jsou k tomu datu v "polopřevodu". Bohužel Vám teď víc nesdělím, ale zajisté si něco najdete... Pak už stačí auto odhlásit jako při prodeji a k tomu datu dojde k úplnému a nevratnemu vyřazení z evidence vozidel.
|
|
Žádnej zákon nenařizuje likvidátorům přijímat autovrak pouze kompletní. Pokud to tak některý likvidátoři tvrděj, tak kecaj ;) Zákon jim jen umožňuje v případě nekompletního vraku jakýsi polatek vybírat.Umožňuje, nikoliv nažizuje. Ani na to není žádný tabulkový ceník, to je zkrátka kec. :)Naopak, jak už v jednom komentáři zaznělo- konkurenční boj vrakovišť způsobil, že se vrakoviště předháněj kdo víc zaplatí za vrak a kdo odtáhne vrak z větší vzdálenosti zdarma.Tedy klidně bez problémů lze z vraku vyndat co je libo, že zbyde jen holej skelet s VINkem. A řada vrakovišť i tohle holý torzo vezme a vydá potvrzení o likvidaci vraku. Zdarma. :)
|
|
|
To je sice hezké, ale já si chci nechat i to holé torzo -- kdyby pro nic jiného, tak třeba i jen jako velmi vhodné a praktické úložiště těch náhradních dílů, jež jsou uvnitř.
|
|
Chtel bych si nechat veci z vraku na hrani - na trakturek na soukromem pozemku - prevazeni nakladu, coz v mem pripade povazuji za potrebne.
Ekolikvidanti pozaduji krome poplatku za chybejici dily napr. treba protihodnotu ve forme zelezneho srotu, ktery (1,3 tuny) nemam.
A platit jim za to, co legalne vlastnim, abych za to neplatil pojisteni, je legalni zlodejina.
Jaka je praxe ekologicka likvidace vozidla z depozitu? Je nutna technicka a pak jit na likvidaci?
Zapomenout vozidlo v depozitu mi nepripada koser.
cip
|
|
|
Tak to auto prodejte nějakému Dežovi z Luníku IX a nechte ho prostě vyřadit s tím, že šlo na export. Dežo může být virtuální a kupní smlouva uzavřená ústně.
|
|
|
Nemám zatím ověřeno přímo z úřadu, ale údajně na export chtějí kopii pasu nebo jinýho dokladu toho cizozemskýho pána mimo EU. V rámci EU platí stejný pravidla a v ničem si nepomůžeš.
|
|
|
Tak teď jsem tam brnknul - od novýho roku se dělaj věci jinak. Majitel si udělá vývoz a pak už je to na jeho zodpovědnosti. Auto zůstane v registru a údajně po přihlášení v zemi určení se to „automaticky spojí přes ministerstvo a odhlásí tady, ale většinou to bývá na dlouho“. No asi bych čekal že v ruským bordelu se auto ztratilo a nikdo na ministerstvu nic nesdělil, asi nás nemaj rádi skrz ty sankce, bohužel, já s tím nic neudělám, automobil jsem stihl odvézt po svých pánové, tady je čestné prohlášení a předávací protokol na nového majitele.
Trochu hrozí stejné šméčko jako když zmizí auto z polopřevodu - přestupek proti odpadům a pokuta do 50k, ale nech mi prokážou že to tam prostě není.
|
|
|
Pokud vím, musí přijmou i nekompletní vrak a nesmí si nic účtovat, což jsem ale někde četl, nevím zda je to pravda a nemám čas to ověřovat.
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Vyřazení vozidla z registru po 1.1. 2015 – mission impossible?
|