|
Odkdy se na tomto skvělém webu začala upřednostňovat kvantita před kvalitou ?
|
|
|
moc se omlouvám, nepodepsal jsem se
|
|
|
Prosim, vrat se zpatky na idnes ke svym kolegum, ano?
|
|
|
WTF? a k tomuhle jsi došel jak?
|
|
|
Skoro som nadobudol dojem, že autor nie je Slovák a robí si srandu...
Ku kvalite článkov na D-F som mal výhrady málokedy, aj to boli väčščinou drobnosti. Nepamätám sa že by som bol niekedy škrípal zubami a nebol schopný dočítať príspevok. Toto ma však zodvihlo zo stoličky. Po formálnej stránke by toto neprešlo ani ako slohová úloha na základnej škole - aspoň nie na tej, ktorú som navštevoval. A ten obsah! Tá gramatika!
Keby bol autor aspoň písal po "východniarsky" možno by som to bral ako spestrenie á la ostravák. To už je na tom blog tak zle, že sa tu uverejní každá blbosť, čo pošle nejaký ďalší "rozhnevaný" young self-righteous prick? Kurrwa.
|
|
|
Naprosto souhlasím - takovéto nářky by asi užším sítem výběru procházet neměly. Na jednu stranu celkem chápu rozezlení autora, na druhou stranu - dost se celé pojetí (o slohu se záměrně nezmiňuji) vymyká tomu, na co jsem si na stránkách D-fense zvykl a proč sem chodím. Snad podobných "spisovatelů" nebude přibývat... :-(
|
|
|
na d-fens chodim zdridka, dnes mi padla do oka "upozorneni pro ctenare" na uvodni strane ... v jejich kontextu me vase prispevky do diskuze velmi pobavily... a dovolim si vam cast upozorneni pripomenout :))
3. Většina zde publikovaných textů je politicky nekorektní, xenofobní, sexistická, nacionalistická, heterosexuální, rasistická, záštiplná, obsahuje sprostá slova nebo alespoň překlepy a gramatické chyby.
4. Můžete vyjádřit váš názor v diskusi, nečekejte ale, že s Vámi někdo bude souhlasit, odpovídat Vám nebo se Vám omlouvat.
5. Obsah článků a diskusí k nim závisí na rozhodnutí autorů, obsah stránek pak na libovůli majitele webu (D-FENS).
6. Pokud se Vám to nelíbí, nečtěte to.
|
|
|
Ano, je to skandáuní. Pořídil jsem si pro čtení tohoto webu Vaio s bočnicemi z leštěného uruguayského bahenního ořechu a mahagonovou myš s platinovym vořezávátkem a ta slovíčka typu "pyčo, woe" a jiná...to se sem opravdu nehodí, opravdu ne. Viďte, drahá!
|
|
To je jak ze Spielbergova filmu Duel.
|
|
|
Yo! Duel, Gappa a Vinettou - poslední výstřel. Moje první filmy v plzeňském, budiž mu země lehká, nonstop kině Čas.
|
|
A proc sis nezastavil nekde na kafe/polivku/veceri? At se posere a zabije ten debil sam... :-)
|
|
..na co si stěžuješ ?.. u vás policie funguje líp než u nás, neb s tebou se aspoň bavili, to naši by tě poslali rovnou do prd*le :-D .. apropos.. nedávno jsem viděl jak v zatáčce na okresce v nepřehledném úseku přes plnou čáru takovej kamion smejknul škodu 110 .. cca. za 5 vteřin co se zařadil, tak v protisměru náklaďák.. prostě prasata .. občas si přeju namontovanej raketomet na střeše a jen to odstřelovat ze silnice..
|
|
|
Cože? Škoda 110? To ořezávátko na tužky ještě jezdí? To byly fakt děsný šuplíky. Víc jak stovku to neudělalo a při tý stovce se to celý klepalo div se to nerozsypalo a ječelo to jako cirkulárka.
|
|
dvě poznámky:
(a) viděl autor prvotinu stevena spielberga duel? :o)
(b) nemaj ty kamióny náhodou omezovač? kamión jet 140 jsem ještě neviděl. nezapřeháněl si autor trošku náhodou?
|
|
|
TIRaky nemuzu vystat. Tupa hovada, jen o neco inteligentnejsi nez typicky zastance zakona c. 411 a rychlostnich limitu vubec.
Ale ten chaoticky popis 'udalosti' plny rozporu a nelogicnosti znamena leda to, ze se o tom autorovi v noci akorat tak zdalo. Proste bud si to vymyslel, nebo sam se svou neschopnosti primo zosobnuje nebezpeci na silnici.
Po zkusenostech z vic jak pul milionu najezdenych kilometru proste v podobnem konfliktu nikdy nemuzu fandit tomu, kdo jede vepredu. V naprosto drtive vetsine pripadu je to totiz nesikovne zavazejici a zdrzujici cune nepatrici na silnici.
|
|
|
Aniž bych se chtěl vyjadřovat ke konkrétní situaci, "nešikovně zavazející a zdržující čuně" je i ten, kdo dodržuje předepsanou rychlost?
|
|
|
no u mika bych se tomu nedivil. :o)
ale, každýho asi občas naštve, že někdo před ním jede jako pos***j a třeba nevyužije ani ten limit. jenomže taky asi není špatný si uvědomit, že ta silnice nepatří jenom nám. ano, bezdůvodně pomalá jízda je také přestupek, nicméně než o tomhle sáhodlouze filozofovat, není náhodou lepší nerozčilovat se, počkat na přehledné místo a vklidu předjet?
|
|
|
pokud vim tak omezovac se da vyradit z provozu, asi tak jak se kdysi vytahovaly pojistky z tachografu (kdysi proto ze nevim jestli to tak je i ted). A asi pred tydnem sem nejakou dobu jel za kamionem s cisternou, a ten to bral, no podobne jak v clanku, asi jel prazdnej nebo nevim kde se v nem vzala takova akcelerace v 100, no 120 jet mohl, mel sem vyhodu ze me predjel na relativne primym useku, pak sem se jenom dival. Predjizdel i dve auta naraz a z dvouproude statovky delal triproud. Jinak souhlasim ze autor mel zastavit na kafe a rozdejchat adrenalin, s blbcem se clovek muze setkat i na silnici (necekane:)). Ostatne kdyz me nekdo sviti do zrcatek dalkovejma tak se nechavam predjet uplne bezne, pac me to se_e naprosto abnormalne a po peti minutach bych vypenil..obcas pomuze bliknout mlhovkou, ale jenom kdyz je "dalkar" slusnak, jinak to provokuje a je to akorat horsi...klidne zpomalte na 60, at se ten blbec zabije sam:)
|
|
|
teoreticky ano, ale i mně se stalo, že se na mě nalepil kamion ve 120 Ti, a nejen to, pak mě i předjel (jel jsem konst. 120). Jo a byla tam dvojitá plná, mimochodem.
|
|
|
Jo, to je další stránka věci v tomto "příspěvku"... Omezovače jsou skutečně nastavené na 85 km/h a u nových typů vozidel je dokonce napájení a přenos dat ze snímačů do omezovače provedeno záměrně tak, aby je nebylo možné odpojit pouhým vytažením pojistky (tak, jak tomu bylo u prvních typů). Pochopitelně - pověstné české ručičky si poradí i s touto "finesou", slyšel jsem už od "rádobytruckerů", že možnost vypojení omezovače existuje, fyzicky jsem to ale ještě neviděl a nevěřím tomu. Což ovšem neřeší to, jestli řidič Scanie v tomto případě jel jako prase, nebo ne. Rozhodně ale nejel 140. Shodou okolností nedávno byl prováděn (a v médiích zveřejněn) rychlostní test - právě se Scanií na letišti v Mimoni a výsledky vlivu rychlosti na stabilitu a ovladatelnost soupravy (tahače s návěsem), by výrazně přesáhly rozumný rozsah tohoto příspěvku. Takže aspoň jednou větou lze říct - ta rychlost 140 km/h je blbost.
|
|
|
Třínápravová Scania skříň mne onehdá honila na na R7... A to jsem jel dobrých 140... Policie samozřejmě udělala totální ho*no, řeknou "jo, my to vyřešíme, děkujeme" a tím to hasne...
|
|
|
no, nevim,zda 140 je blbost, kazdopadne 130 km/h s "platem" (naves bez plachty, konkretne Fliegl) je naprosta realita mnou overena. Sice s Renaultem,ale kazdopadne to lze. Mediim neverim ani pozdrav. samozrejme je rozdil tachometrovych a skutecnychh 140 km/h...rekneme ze i v osobnim voze muze neco premerit tachometr. neco malo prida pisatel. a pak zalezi na tom, kdo ridi. meli jsme ve firme maniaka, ktery starou lizu s panavem bezne bez "kvaltu" z kopce rozehnal tak, ze popisovaci pero na "kotoucku" vyjelo mimo nej,kde se zaseklo (cili nad tachometrovych 125 km/h)... S pozdravem Xeno.
|
|
|
Před cca 10-ti lety jsem jel s otcem naší Škodou 120 a v dlouhém prudkém kopci jsme rychlostí 170km/h předjeli týpka v novém favoritu - měl zařazenou pětku, plyn až na podlaze a nedokázal to pochopit. Nejsem zkušený řidič, ale všem chytrákům, co mi odepíší, že ani dobře zajetá Škoda 120 s novým motorem tohle nedá, přeji hezký den a ipsaci nad tabulkami výrobce.
|
|
|
skoda 120 .. prudky kopec ... novy favorit .. dobre zajeta skoda 120 (v roce 1997 ?) Ses teda hustoborec. Radeji te neznat.
|
|
|
Kamion jedouci 140 jsem mel "tu cest" potkat take ... Udajne pry neni zase takovy problem omezovac vyradit.
|
|
|
omezovac kamiony maji, paklize si jej neodstrihnes (podle typu). Pak zalezi na zvolene prevodovce, kazdopadne 140 km/h je vcelku realnych, odpovida to treba u Renaultu Premium 400 (stare dobre premko) 2300 ot/min, coz je zacatek cerveneho pole. (U Volva FH12 "460" je vypoctova maximalka neco malo pres 130 km/h).Ovsem musis mit relativne dost kvalitni naves, Panav dost zameta, Schwarzmüller to zvladne. a nesmis mit moc nalozeno, pripadne nalozene "nahoru". S pozdravem Xeno
|
|
|
Ale ty omezovace pri neutralu asi nefunguji, ze? 130 na sjezdu Paceraku nic vyjimecneho...
|
|
|
Samozrejme, omezovac funguje pouze se zarazenou rychlosti a motorem "v tahu" , proste omezi dodavku paliva a udrzuje maximalni nastavenou rychlost. Z kopce muze byt i s rychlosti prekrocen limit nastaveny v omezovaci. S pozdravem Xeno.
|
|
|
...pozn.: s rychlosti mysleno se zarazenym rychlostnim stupnem. omluva. S pozdravem Xeno.
|
|
|
paceřák je šílená věc .... škoda, že se u nás nejezdí vlevo ...
|
|
|
a) Skvělej film.
b) Pokud není přetíženej, má dobře rozloženou váhu a řidič postrádá pud sebezáchovy, tak může.
|
|
|
čau ... omezovač se dá obechcat ... stačí vytáhnout jednu pojistku.... každopádně já jsem měl taky na dálnici smůlu na magor a v kamionu kterej mě předjížděl, když já jel 130kmph a to měl vzadu na návěsu krásný kulatý značky 70 a na druhý straně 80 kmph ....
|
|
Asi bych mu tak trochu znepříjemnil cesti já tím že bych mu třeba v kopci zastavil a nedovolil mu předjet. Pak bych se rozjel. Nebo bych ho prostě brzdil. Do kopce mu pak snadno ujedeš.
|
|
|
Ono se spatne brzdi, kdyz ma clovek kamion 1m za sebou - proste se - aspon tedy u me - ozyva pud sebezachovy.
Sice to sem nepatri, ale co: vcera me predjizdel ve meste, kdy jsem jel presne 50km/h starsi chlap s vozikem, jel asi 55 km/h, predjizdel me pres plnou, do pravotocive zatacky, kdybych nezacal prudce brzdit, aby se dokazal prede me zaradit, protoze samozrejme z protismeru jelo auto [ktere taky pomerne prudce brzdilo], tak jsme se srazili vsichni 3. Silnice byla velice uzka, na jedne strane zaparkovana auta, na druhe svah. Oc temto prasatum jde netusim - asi jezdi pod vlivem.
|
|
|
V pohodě, mně se tohle stalo taky, ale s autobusem na 5 km úseku dvojitý plný, akorát jenom proto, že sem si držel odstup 15-20 m
|
|
|
Přesně tak, najít si kopeček, začít zpomalovat až nakonec v polovině zastavit (samozřejmě za předpokladu, že je solidní provoz a nebude mít šanci tě předjet) a potom zmizet v dáli. Než by to rozpohyboval, byl by jsi v prachu.
|
|
Ja som z toho pribehu volaky zmateny. Poznam profil tej cesty velmi dobre a odvazim sa tvrdit ze uz v Levoci by ten nakladiak zostal daleko vzadu. A ak by sa nejakym zazrakom drzal, velmi elegantne sa ho da zbavit v Spisskom Stvrtku - ist rovno smerom do dediny a zabocit na benzinovu pumpu...
|
|
A co takhle sundat nohu z plynu a nechat auto samovolně zpomalit a za chvílí zase přidat? A když to nepomůže, tak znova a třeba až do zastavení? Uvědom si, že když se kamion lepí, tak tě po zastavení nemůže předjet, protože na to prostě nemá dost místa. Proti nárazu zezadu tě chrání ten kamion.
Pak počkáš, co bude. Když začne couvat, aby tě mohl objet, tak klidně odjedeš. V mém případě chvíli troubil a pak vystoupil a šel mi vynadat. Stáhl jsem okénko a SLUŠNĚ jsem mu sdělil, že když se bude lepit, tak rychleji nepojedu. A až to uznám za vhodné, zpomalím a nechám ho předjet, ale pouze tehdy, když mě nebude oslňovat. A jestli má se mnou problém, ať zavolá policii. Zamumlal něco o debilech, zalezl do auta a při další jízdě se už choval slušně.
Chytré pány, kteří by mě v podobné situaci chtěli "tahat z auta" upozorňuji, že mi na mých cestách dělá společnost jistý pan Glock a ten byl i v tomto případě připraven případnou nebezpečnou situaci řešit.
|
|
|
zastrejte me kvuli tomu, ze Vam pujdu vynadat, ze jedete jako kaspar :-).
vite, ceho tim dosahnete? jednou narazite na cloveka, ktery Vas nepujde z auta vytahnout, proste Vas odstreli. c'est la guerre.
ps: tomu zastrelenemu je to ale koneckoncu jedno. :-)
|
|
|
Pripadny verbalni projev vzteku mne nechava chladnym a slusnou diskusi naopak vitam. Strilel bych v pripade pokusu o upravu meho vzhledu, ovsem v tom pripade by se Vam zadneho predbezneho varovani nedostalo.
Ze by na mne nekdo strilel jen proto, ze si nenecham libit jeho chovani? To si nemyslim. A pokud se mylim, tak by mi to bylo jedno a me z zeny by byla velmi bohata vdova :-)
|
|
|
řekl bych, že těmhle prasatům je lepší prostě jít z cesty, někde odbočit, nebo zastavit u benzínky a nechat ho ať si jede, a kdyžtak se zabije někde jinde, přinejhorším někoho jinýho. satrapčíky taky není špatný zavolat, i když se na to vykašlou, aspoň člověk může říct, že udělal co mohl. v osobáku bych ale sám náklaďák radši nevychovával, to nemusí dobře dopadnout.
|
|
|
Důrazně bych ti nedoporučoval Pokoušet se volat pana Glocka na pomoc v sedě za volantem. Předpokládám, že si zmiňovaný rakušan obvykle v klidu hoví v podpažním pouzdru, nebo v holsteru na opasku. Případně, kastlíku na palubovce, což je pochopitelné, neb řidít s pistolí je nepohodlné, ale ne omluvitelné. Měl by sis nejprve rozmyslet a vyzkoušet, jestli je pan Glock natolik rychlý a pohotový, aby dokázal vyskočit, nabít se, odjistit a zamířit dřív, než ti ho někdo sebere a rozbije ti hubu, případně tě s ním rovnou zastřelí. Předpokládám že jako držitel zbrojního průkazu si uvědomuješ, že nechat si ukrást zbraň je trestný čin.
|
|
|
Glock se neodjišťuje a nabitej taky už je....s druhou rukou na natažení závěru se nedá moc počítat.
|
|
|
Když ke mě někdo jde, mám ho na klíně s nábojem v komoře. Zvenku ho přitom není vidět :-)
|
|
|
Mám pocit, že píšeš o věcech, kterým ve skutečnosti příliš nerozumíš. Já nosím Glock na opasku, s nábojem v komoře. Pro použití v autě to není úplně ideální, ale kdyby mě někdo chtěl tahat z auta, tak musím pouze rozepnout pás a vyndat ho z pouzdra. Nabíjení, odjišťování a míření není v takové situaci potřeba. Mimochodem, jak se odjišťuje Glock? Vlastním ho už několik let, ale nikdy jsem ho neodjišťoval :-)
Dále bych upozornil, že nechat si ukrást zbraň bude trestným činem (nebo přestupkem) jen v případě, že bych něco zanedbal (např. zabezpečení zbraně podle zákona o zbraních atd.) Pokud mě někdo zmlátí a následně mi sebere zbraň, tak o trestný čin nepůjde.
|
|
|
zase dalsi zakomplexovany debil ktery dostal zbrojak omylem...peipadas mi jako takovy prechytraceny tatka...takova ta stara skola...jenze ti nemeli glocky ale cizy...skoda ze se stava tak kvalitni zbran zbrani luzy...kvuli takovym smejdum jako ses ty co si mysli ze kdyz maj zbran tak sou nekdo to jednou zrusi...idiot co je pripravem strilet kvuli takove banalite...takove situace se resi jinymi prostredky ty magore...ses bud debil nebo tluchuba...a urcite ani nemas v komore ty sracko:-)hehehhee
|
|
|
|
WOW, to by se melo vyrabet jako nalepka na naraznik... 8-)
|
|
|
Však ano: http://images.google.com/images?client=safari&rls=en-us&q=insured%20smith%20wesson&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi
|
|
|
A dokonce, koukám, i s tím Glockem:
http://images.google.com/images?svnum=100&hl=en&safe=off&client=safari&rls=en-us&q=insured+glock&btnG=Search
|
|
|
Samolepky PROTECTED BY GLOCK jsou v ČR zde http://www.mujglock.com/samolepky.php
|
|
|
Jee. Kamarad ma tohle jako podlozku pod znacky na aute. Rika, ze od doby co to nahodil ma kolem sebe na silnici nejak vic prostoru :-)
|
|
|
a nechtěj po něm policajti při běžné kontrole s doklady i zbroják? :-D
|
|
Mně se na příspěvku nic světaborného nezdá. Prasata jezdí jak v kamionech, tak i v osobákách. Autora článku zřejmě rozčílilo, že se za něj nalepil náklaďák. Častokrát pak světla náklaďáku vychází na zadní okno osobáku, takže k oslnění ani dálková světla rozsvěcet nepotřebuje.
A to, že v metrovém závěsu a s rozsvícenýma dálkovýma za ním jel 140 km/h a na úseku dlouhém 30 až 40km, se mi zdá - s prominutím - opravdu jako blbost.
|
|
No já si myslím, že tento web by se měl věnovat především článkům tohoto typu a výrazně zredukovat politické komentátorství.
ke kamionům, měly by se do nich montovat omezovače třeba na 100 km/h. Nač potřebuje tahač být rychlejší, když vyhláška umožňuje jenom 80 pro náklaďáky?
|
|
Presne tohle jsem zazil s polskym kamionem na I/33 za HK smerem na NA, dalkova, nalepeny metr za mnou. Kdyz byla dira, snazil se ve 120-ti jit pres me. Reseni je jednoduchy, staci vzit petflasku s vodou, pokud mate, a otevrenym oknem ji hodit za sebe do vzduchu. Pokud ho trefi a rozbije mu celni sklo, je od nej pokoj. Ja mu vyhodil za sebe do vzduchu asi 8 ks tuzkovych baterek, pak uz si drzel 0,5km odstup. Ale chce to mit v rezerve odbocku na zdrhnuti.
|
|
|
Jsi sebevrah nebo jezdíš tankem? Osoba co se ti s třeceti tunama nalepí metr za prdel a pere ti to dálkovejma do zrcátek se tímhle akorát ještě víc nasere a nekde tě vohobluje vo svodidla...takovej inteligent se při troše štěstí někde zmasakruje sám nebo zbourá půl rodinnýho domku...čím dál bude vode mě tím líp...ať si jede, bude klid.
|
|
prvni ho zbytečně blokuješ a pak se divíš, že ti to dal sežrat. Si ho měl pustit hned a měl jsi klid debile.
|
|
Jo, pár podobných postřehů mám taky. Jedu přes vesnici, skoro šedesát, v protisměru se blíži Liazka a najednou mě předjíždí Avie. Šel jsem natvrdo na brzdu, zadek té Avie mě doslova prošel nad kapotou. Nebo se mě dvakrát pokusili zabít Šmidberáci, vždycky tak, že když jsem ho předjížděl, tak se zrovna dal do předjíždění taky, a kdybych nepogumoval silnici, tak mě vytlačil do příkopu.
Taky mě jednou tirák prosvěcoval dálkovými, a protože mě tím momentálně vytočil, tak jsem mu to prostě oplatil. Nechtělo se mu dopředu, asi věděl co ho čeká. On má kamion ty levá zrcátka docela veliká.
Řešení podobných situací - vidím to asi takhle. Mám v autě CB, a tak prostě parkrát pustím na desítce hlášku "mobiláci pozor, kamion firmy XY značky ZZ 12 34 asi řídí nějakej ožrala, jede jako šílenec, tak mu běžte z cesty ať vás nesmete". Ostuda mezi ostatními tiráky funguje možná líp než cokoliv jiného.
A o těch vybitých monočláncích někde po ruce popřemýšlím. Možná by stačilo pár šutrů z řeky :-)
|
|
Nezávidím zážitek, napadlo mě, jestli by situaci nevyřešila malá finta: pomalu brzdit do té doby, než by to toho magora za mnou nepřestalo bavit a předjel by. Jednou se na mě taky lepila nějaká dodávka, tak jsem lehounce brnknul nohou o brzdu, jen aby se rozsvitily svetla a hend bylo najednou dostatek mista za mnou :o) Potom me s troubenim predjela a byl pokoj.. :)
I kdyz pokud by kamionakovi ruplo v bedne a jal by se dorazet natvrdo naraznikem, tak by to byl dost pruser..
|
|
|
Tohle bych asi neriskoval, občas na někoho kdo se na mě zezadu přilepí taky bliknu brzdovými, ale řekl bych že to nemá valný účinek. Tohle "lepení" na auto pořed sebou dělají v podstatě dva druhy lidí, idioti a agresivní jedinci. Idiot nepochopí o co jde, protože vůbec netuší že je něco špatně. Agresor se jen ještě víc rozzuří.
Na rozdíl od některých diskutujících bych tenhle článek vůbec nebral jako hloupost, nebo něco co sem nepatří. Nejedná se o nic jiného, než o úmyslné a bezprostřední ohrožení žívota, zdraví a majetku. Pokud někdo máte v autě CB a sledujete desátý kanál, tak zjistíte že mimo velké části slušných tiráků, proti kterým nic nemám, existuje nezanedbatelná část tvořená primitivy a agresivními psychopaty. Stačí jen občas poslouchat vzteklé hysterické výlevy, kde každé druhé až třetí slovo tvoří název pohlavního ústrojí nebo hospodářského zvířete, "vyprovokované" tím, že někdo před ním nejede podle představ pana kamioňáka. Takže bych se přimlouval, aby policie oznámení o agresivním chování (nejen) tiráků řešila, a v opakovaných případech agresivity proti ostatním účastníkům provozu byly odebrány skupiny C a D pro ztrátu duševní způsobilosti.
|
|
Je opravdu takovy problem ujet kamionu ? Pokud nemluvime o samostatnem tahaci s dobrym sportovnim ridicem, tak verim ze to problem nebute ani se slavnym HTP..
|
|
|
A proč bych to (ku*va) dělal??? Jestli jedu dle předpisů (zákona), pak zákon porušuje ten druhý, v daném případě zcela jasně a hrubým způsobem a je třeba s tím něco dělat. Polovina z vás tu řeší takové hovadiny, jako jak mu ujet nebo uhnout z cesty, nebo dokonce jsem tu někde viděl "ať sestřelí někde jinde někoho jinýho", kvůli těmhle bezpáteřním alibistům se maj u nás hajzli náramně dobře a pak na silnicích produkují docela velké počty mrtvých! Takže článek je zcela na místě! Jestli stojej cajti za hovno nebo ne, je na jinej článek, ale nějak jsem tu pomálu zahlédl odsouzení chování dobytka z kamionu. Hajzli tady budou, dokud budou tolerováni, takže daný případ se stal rovněž díky některým z vás. Jinak za p. Glocka se velice přimlouvám, stále totiž platí, že když to nejde po dobrým, musí to jít po zlým, a to jakkoli, aby byla ochráněna práva poškozeného.
|
|
Když tě na okreskách dohání kamion tak jedeš jak debil, tak se nediv.
|
|
140km rychlost na scanii nie je blbost.Na R-kovej staci vytiahnut poistku cislo 5.Na starsej poistku cislo 1.A mastite.Akurat to auto dostava zabrat.Ale 3-4 minutky ist takou rychlostou nie je problem.Pracujem v STD Slovakia,ale nebol som to ja.Nedostatok vodicov sposobil,ze firmy beru hocijakych tupcov.Vratane tej nasej.A pracovne podmienky sposobuju,ze sa jazdi tak,ako to bolo napisane.Podotykam,ze nedostatok vodicov sposobuju prave tie pracovne podmienky.Je to bludny kruh.
|
|
Nadávaš tu na kamionistu idiota. Ideš 130 - 140 a kamión máš na chrbte hej? Tak ty si dvakrát taký idiot. Ak sa mi niečo také stane, tak pred ním neutekám 40 kilometrov, ale po chvíli odbočím na najbližšiu pumpu, alebo na najbližšiu odbočku v niektorej z dedín po ceste, počkám chvílu a potom pokračujem.
|
|
|