Komentáře ke článku: Vesnická motoškola (ze dne 04.09.2011, autor článku: JAKO)
Přidat nový komentář
|
Ahoj,
jak tak koukám na tu "převodní tabulku"... Teď mám A s omezením, co budu mít po změně? Nic? :D Já si snad udělám "velkou"...
Za článek dík, vzpomněl sem si na mladé roky. :)
|
|
|
Já měl začátky vzhledem k nižšímu věku a většímu městu fádnější - 15 let Jawa 50, typ 20, 17 let Jawa ČZ 175, Jawa 350 typ 354, Jawa 350 typ 639 ...
Stejně to byly nádherný roky blbnutí a učení se, ale kolikrát jsem moh bejt mrtvej, ani nevzpomínat!
|
|
Taky jsem absolventem vesnické motoškoly - od 8mi fichtl pak ve 14ti jednohrnková kývačka. Od 16ti dváca chopper pak rok a půl XJ 600N, po ní tři roky šestka Fazer a letos od ledna GSX-R 1000. Od šestnácti jsem začal s počítáním kilometrů a doteď jich bylo cca 50 000, z toho asi 7500 na gixeru.
No a teď pointa - před dvouma týdnama jsem chytil lowsidera v půlce zatáčky, asi na nějakém sranci - bylo to zničehonic ještě před přidáním na výjezdu. Narval jsem to pravým tříslem do sloupku od svodidla, takže ležím do konce září se zlomenou stydkou kostí a naštěstí jen s tou kostí a ne se zařízením, které se v sousedství nachází. Asi jsem si už celkem koledoval, protože náklony na stupačku by se asi u tohoto stroje na běžné silnici provádět neměly. Mašina to ustála díky padáku bez větší újmy, protože se narozdíl ode mě svodidlům vyhnula. S ježděním skončit rozhodně nechci, ale příští rok se hodlám více zaměřit na volné jízdy na okruhu, kde mi náraz do překážky nehrozí. Na silnici chci zvolnit tempo - přejít zpátky k projížďkám v pravém slova smyslu místo silničního racingu v provozu.
Byl to můj první pád na silnici(snad i poslední), čili po sedmi letech ježdění a následky nejsou bohudík zas tak strašné. Dostal jsem lekci, která možná předešla nějakému horšímu Crashi v budoucnu. Takže věta na konci je pravdivá a ze života.
|
|
taky jsem si vzpomněl na mladší léta. Od 12 let jednosedadlový Pionýr, vždy museli ještě další podobní prcci asistovat, nikdo z nás nedosáhl nohama na zem. Těch pádů na polňačkách a v lese co bylo, ale nikdy nic vážnýho. Potom stále bez papírů fechtl 21, papíry, ČZ 175 Sportka, tisíce kilometrů, následně Kawasaki GPZ 550, totální vrak za pár kaček. Sice už v době nákupu po klinické smrti, ale funkční je dodnes. K tomu doma dělaná buggy, nějaký traktor, různé vraky aut. Jo, to byly časy...
|
|
nárůstu byrokracie a zvohnoutění populace za ta léta. Řidičák udělal po zkoušce na místě jeden obtloustlý policajt (pardon SNB příslušník) a hned z autoškoly se dalo teoreticky odjet. Nedávno jsem si dodělával velké E a množství lidí , co kolem procesu zkoušky a pak vydání ŘP dnes motá šlo patrně do stovek + náklady na kancly , PC , ajťáky a bůhvíco ještě ... Na to dojedem, resp. už dojíždíme.
|
|
krásnej článek, pane!!!
---------------------------------
ve 13 letech Jawa 350 pérák z r. 1949...v 17 Jawa 350/354 z r. 1967 nakoupená od MV, kde jezdila jako rychlá spojka...19 let Kawasaki GPZ 500 S r. 1992...21 let Kawasaki ZZR600 r. 1990 a nakonec ve 24 Kawasaki ZX-6R z r. 2003. všechno dohromady mě svezlo asi 300.000 km...
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Vesnická motoškola
|