Finální sada informací ke Dni mobility.
1. Čas T
Den je stanoven na 18.9.2010.
Čas T je stanoven na 16:00.
Pro účastníky Dne mobility to znamená, že projedou Radotínem v časovém
rozmezí T±15min a budou dále pokračovat podle harmonogramu:
Trasa v tabulkové formě:
Waypoint |
Vzdálenost od začátku [km]
|
ETA [T + min]
|
Praha - Radotín START |
0
|
0
|
[115] Černošice |
3,05
|
5
|
[115] Dobřichovice |
9,6
|
16
|
[115] Řevnice |
12,0
|
22
|
[116] Nový Knín |
32,0
|
48
|
[114]>[102] Štěchovice |
45,2
|
60
|
[102] Davle
Alternativa: [102] směr Zbraslav, pak [101] |
50,5
|
70
|
[104] Jílové u Prahy |
60
|
82
|
[105] Psáry |
64,0
|
88
|
[105] Jesenice CÍL
Alternativa: [101] Jesenice |
69,5
(79,4)
|
96
(103)
|
Průhonice parkoviště u marketu Albert |
|
150
|
2. Registrace
Registrovat se lze na telefonním čísle
(+420) 776 495 250.
SMS má tvar DEN MOBILITY [Nick] [Vozidlo] [Barva]. Položky v
hranatých závorkách jsou nepovinné.
Například DEN MOBILITY D-FENS SEAT CERNY.
Nick může (a nemusí) být shodný s přezdívkou v diskusních fórech www.dfens-cz.com.
Vozidlo může být popsáno jakkoli, pokud tam ovšem nebude stát KOLO.
Jak bylo řečeno, registrační SMS má význam jen pro případ, kdy bude
třeba oznámit nějakou mimořádnou situaci nebo změnu na trase. Také poslouží
organizátorům pro lepší odhad počtu účastníků. Účast na akci není však
zasláním registrační SMS podmíněna, dobře zajezdit si lze i bez toho.
SMS lze odeslat kdykoli až do 18.9.2010, času T+15.
Číslo bylo vytvořeno pouze pro účely Dne mobility. Nemá význam na něj
volat nebo posílat nějaké jiné informace, slouží pouze pro příjem SMS.
Také nemá cenu bádat po poloze telefonu, přístroj je umístěn na bezpečném
a naprosto nicneříkajícím místě. Po skončení celé akce se postarám o to,
aby čísla byla z telefonu smazána a nikdo další k nim neměl přístup. Cena
SMS se odvíjí od cenového tarifu, jaký má odesílatel dohodnutý se svým
mobilním operátorem, přičemž výše uvedené číslo pracuje v síti Vodafone.
Původně jsme uvažovali o tom, že by účastníci poslali registrační SMS
až při průjezdu Radotínem. Lze tak však učinit i kdykoli dříve, a to počínaje
okamžikem zveřejnění této zprávy.
3. Artefakt
Kdo má zájem o účast na Přeskupení, tedy akci, kde se účastníci výletu
shromáždí, dopřejí si krátkou pauzu a odjedou společně, musí lokalizovat
místo, kde se odehrála událost popsaná v článku Stroj
vs. stroj. Na internetu je k tomu dostatek podkladů. V jejím okolí
se porozhlédne a najde GPS souřadníce místa přeskupení. Prosím účastníky,
aby neničili nápovědu, ale potřebná data si opsali nebo vyfotili mobilním
telefonem.
Zde je asi měsíc stará fotka onoho místa:
Jak nalezení artefaktu, tak nalezení místa k přeskupení nevyžaduje žádnou
rozsáhlou zajížďku. Já jsem to měl během nějakých 10 minut.
POZOR! Nevstupujte na koleje! Není to třeba, artefakt je dosažitelný ze silnice. Natuněný Žabotlamy
tam jen sviští! Dávejte pozor i při pohybu po silnici.
Jinou možností je během jízdy odhalit hlídku a zeptat se jí. Hlídky
mají krycí jména Mourek, Hraboš a Hanke. Mají instrukce na toto téma vypovídat.
Další možností je se prostě během jízdy po stanovené trase dívat kolem
sebe.
4. Závěrem
Doufám, že si motovýlet užijeme a chaos, pokud vznikne, nebude důvodem
k hořkosti, ale podnětem, jak plánování akce v budoucnu zlepšit.
Konec výletu je v Jesenici
u Prahy. Kdo má zájem, nechť pokračuje na parkoviště marketu Hypernova
v Čestlicích, odkud vyrazíme za společnou večeří (stále ještě nevím
kam, budeme muset trochu improvizovat).
Prosíme účastníky o slušné chování na silnicích, nejsme sebranka ani
profesionální aktivisté, kteří blokují silnice, chovají se na nich jako
prasata, provádějí politickou a možná i nějakou další onanii, ohrožují
a omezují jiné apod. Pokud by mělo nastat, že naše automobilní zábava bude
z jakéhokoli důvodu omezovat jiné motoristy na jejich cestách, mají samozřejmě
jejich zájmy přednost. Oni se nebaví, oni se potřebují někam dopravit.
Nebudeme nikoho omezovat a buzerovat, jako činí Auto*Mat a Oživení. Nejsme
přece zmrdi jako oni. Výslovně uvádím, že se nejedná o rallye, závod,
exhibici, protestní jízdu ani nic podobného, jedná se o výlet.
V případě, že bychom z jakéhokoli důvodu museli do plánu akce zasáhnout,
budeme postupovat v tomto pořadí: 1. Změna času T 2. Změna trasy 3. Zrušení
akce a přechod na laissez-faire mode, tedy "dojeďte, jak chcete".
S úctou na viděnou
16.09.2010 D-FENS