D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Dopravní zklidňování Roudnice style
    (ze dne 17.05.2015, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 17.05.2015 22:23:50     Reagovat
    Autor: PanPredseda - PanPredseda
    Titulek:A hele...
    ...roudnický Olympijský bulvár. ;-)

    Komentář ze dne: 18.05.2015 06:46:25     Reagovat
    Autor: Bandit - Bandit
    Titulek:browser
    Nevím, zda mám hloupý prohlížeč nebo nějakou chybku v něm... Ale nezvětšitelné fotky velikosti ciferníku náramkových hodinek jsou.... zcela zbytečné. :D

     
    Komentář ze dne: 18.05.2015 07:04:45     Reagovat
    Autor: lojza - lojza
    Titulek:Re: browser
    Obavam se, ze stejny problém ma vice lidi, vcetne me :-(

     
    Komentář ze dne: 18.05.2015 07:44:49     Reagovat
    Autor: graver - graver
    Titulek:Re: Re: browser
    Na těch thumbnailech je vidět velké... nic, čitelný je jen ten předvolební plakát konkurence. Ale imho to ničemu nevadí - ten článek je v podstatě jen povolební nářek - to máte za to, že jste nevolili nás.

    Komentář ze dne: 18.05.2015 10:07:57     Reagovat
    Autor: Kundohlav Smrdutý - Kundohlav Smrdutý
    Titulek:Roudnická dopravní katastrofa
    Roudnicí projíždím jednou za pár let a tak mohu s odstupem času objektivně posoudit, že vaše zvyjebané město bylo jedna dopravní katastrofa už odedávna. Tohle už je pouze pokračování debilních tendencí po léta pěstovaných: tranzit městem rozhozený do dvou jednosměrek, ale tak nějak pitomě, že půlku města zcela nesmyslně objíždíte. Dopravní značení značení na <!> . Zaparkovat se tam rozumně nedá. Přechody pro chodce každých pár metrů. A troufám si říci, že v Roudnici jsou chodci široko daleko nejblbější, protože tak idiotsky jako u vás, se pod kola nevrhají nikde jinde. Volební výsledek (a důsledky pro dopravní politiku) tak vcelku koresponduje s inteligencí místních voličů, jaký div.

    Komentář ze dne: 18.05.2015 12:53:42     Reagovat
    Autor: Mr.Dan - Mr.Dan
    Titulek:Roudnickej sen
    Na toto téma existuje pouze jediná možná odpověď:
    https://www.youtube.com/watch?v=ww4XqAE6UyM

     
    Komentář ze dne: 18.05.2015 13:02:03     Reagovat
    Autor: Mallory - Mallory
    Titulek:Re: Roudnickej sen
    Tak konečně vím, jak začínal D-FENS.

     
    Komentář ze dne: 18.05.2015 22:58:33     Reagovat
    Autor: shifty - shifty
    Titulek:Re: Roudnickej sen
    To je libovka ovšem :D :D :D

    Komentář ze dne: 18.05.2015 18:05:53     Reagovat
    Autor: Autor - Neregistrovaný
    Titulek:Fotografie
    Článek jsem zasílal ke zveřejnění s fotkami v plném rozlišení a požádal jsem D-fense aby velikost zachoval alespoň nahráním fotek na externí zdroj a odkazem na něj. Asi to nevyšlo. Zde jsou fotky v plném rozlišení:

    Křižovatka s jednosměrnou Sokolskou:
    http://imageshack.com/a/img901/1218/b75yky.jpg

    Příjezd k nemocnici a hasičárně:
    http://imageshack.com/a/img673/7522/KUtukY.jpg

    Nový kruháč u Tesca:
    http://imageshack.com/a/img905/2537/h3yhOv.jpg

    Jednosměrka na Rvačově:
    http://imageshack.com/a/img537/3999/eYTIeD.jpg

    Navrhuji vyhlásit sbírku na nový server a bandwidth, tak aby bylo možné zveřejňovat články i s fotkama. Stačila by od každého čtenáře koruna :-)

    Komentář ze dne: 21.05.2015 10:25:37     Reagovat
    Autor: Artax - Artax
    Titulek:
    Tohle už tu několikrát bylo, cílem tkzv. zklidnění, je co nejvíce řidičům znepříjemnit

    průjezd, aby hledali jinou cestu. to platí pro menší obce. Místní se časem naučí s omezími

    žít, ale ti co přijedou třeba na návštěvu, mají problém. K dokonalosti to dovedli v Praze v

    Karlíně, ikdyž teď už to je zase jinak a je to přeci jen přátelštější, ale původní řešení

    to byla hrůza a kritizovali to hlavně místní, protože příjezd domů a odjezd z domu byla

    legální kličkovaná. Dost povedené byly také Strakonice, též se o tom tady psalo. Jacísi

    dopravní inženýři dokáží otrávit život lidem, kteří z nějakého důvodu do oblasti zamíří. Ti

    pak bloudí a projedou násobek vzdálenosti, než je nutné. A v Karlíně ještě navíc v

    jednosměrkách jezdí oficiálně cyklisté protisměrem. Kdo tohle vymyslel, to musel být de..l.

    Nejhorší na tom je fakt, že autoři to prezentují jako službu místním! Počítal jsem to podle

    mapy, když bydlíte na Karlínském náměstí, tak musíte domů a ven najet 185% vzdálenosti, než

    bylo původně potřeba. Tedy 185% více paliva, více exhalací a více .....

     
    Komentář ze dne: 22.05.2015 13:26:36     Reagovat
    Autor: XXE - X18XE
    Titulek:Re:
    Jednosměrky s obousměrným provozem cyklistů už nejsou jen v karlíně, ale bohužel jako mor se rozlézají všude i v jiných městech.

    Jinak to prosím upřesněte: píšete, že
    když bydlíte na Karlínském náměstí, tak musíte domů a ven najet 185% vzdálenosti, než bylo původně potřeba

    Potom tedy spotřebujete nikoliv 185% více paliva, ale o 85 % více paliva (zhruba, samozřejmě). Rozumíme si?

    Komentář ze dne: 22.05.2015 13:13:49     Reagovat
    Autor: zarniwup - zarniwup
    Titulek:
    V Roudnici je zajímavé jednou za dva roky letiště. Jinak není důvod se tam vyskytovat.
    Kruháč s rantlem je libovej, ale nevypadá to, že by majitel vjezdu tento v posledních třiceti letech používal.... :)

    Komentář ze dne: 26.05.2015 15:47:09     Reagovat
    Autor: Ondra S. - Ondra
    Titulek:Když si blbec hraje na inženýra
    Roudnice nad Labem je pro mně sice setsakramensky daleko, ale jde tady o princip.

    Vezme se normální menší město, nebo čtvrť a banda dopravních rádoby diletantských inženýrů zmrví, co se dá! Jejich oblíbenými výmysly jsou přítom kruhové objezdy, nesmyslné ostrůvky nutící řidiče kličkovat jak vyplašený zajíc a ještě ho natřásají nesmyslnými dopravními prahy. (tady mně mrzí, že výrobci aut ještě nevyvinuli podvozek, který by umožňoval projíždět prahy v plné rychlosti bez negativních důsledků pro komfort a auto, nejblíž zatím byl citroen C6 s amvarem) Výsledek jsou jen zácpy a zhoršení průjezdnosti zpomalení a zahuštění dopravy, více emisí hluku a větší obtěžování obyvatel.

    Souhlasím, že příliš vysoký provoz ve městě, hlavně u tranzitní dopravy je nepříjemný problém, ale jediným opravdu efektivním řešením je tady obchvat, nebo tunel pod městem, jako na dálnici ve Vídni.

    Zklidňování dopravy se hodí maximálně na ulice v obytné zástavbě, ale realizovat ho na tranzitních trasách v obci může jen debil zmrd a diletant! Každý kdo toto podporuje je u mně vůl a za tím si stojím, to si podepíšu kdykoliv před kýmkoliv!

    Komentář ze dne: 26.05.2015 18:57:58     Reagovat
    Autor: 809Kocur - 809Kocur
    Titulek:K dokonalosti
    tomu chybí dvě věci:
    a) Zjednosměrnit ulice! Hornickou a T.G. Masaryka směrem na západ, Vrchlivkého na sever a 17. listopadu na východ. Z ušetřeného pruhu udělat vyhrazený pruh pro autobusy a směrově jej odělit od toho, který po zúžení na 2,2 m bude sloužit pro cyklisty a auta.
    b) Pokud je na nějaké křižovatce ulice vedena jako hlavní, tak za značku hlavní silnice osadit značku "dej přednost v jízdě" s dodatkovou cedulkou jako tady: http://www.vsechny-autoskoly.cz/dopravni_znacka/dej_prednost_v_jizde_tramvaji/ Namísto tramvaje tam ale bude vyobrazen cyklista.
    Důvod? Pokud někoho na radnici trefí šlak, tak to s ním sanitka bude muset objet až ke Kauflandu a zpátky k nemocnici. A zpomalovací prahy.
    PS: Nedal by se na Kratochvílově vybudovat železniční přejezd? Nevycházejí tam rozhledové vzdáenosti, musel by brzdit i vlak na 10 km/h. To by bylo to pravé zklidnění. A když už ne, tak aspoň naoko - stahovat na mostě závory, když pod mostem jede vlak. Ne? Škoda :(

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.