D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    téma * Náš zákazník náš pán
    Vydáno 21. 01. 2009 (12065 přečtení)

    Přeposílám e-mailovou konverzaci, která vznikla poté, co nám opět nefungovalo internetové připojení. Připojila jsem se tedy přes GPRS a odeslala jsem na adresu pro hlášení poruch první z níže přepsaných mailů.

    Tato informace je podstatná, druhá strana nepochopila, že když nám nefunguje jejich připojení a i přesto píšu e-mailem že je porucha, tak že mám asi přístup k internetu i jinde.

    Před rokem a půl jsme zanevřeli na Telecom a rozhodli se jít jinou cestou – tím jsme se ale dostali z bláta vedle do louže. Za 1,5 roku bylo s připojením (bezdrát) od této Fyrmy potíží nepočítaně (nikoliv z naší strany). Problémy k nám chodili řešit celkem 3 lidé – první byl Vedoucí, klasický ajťák. Druhý byl takový mladý kluk, co asi zatím nevydělal ani na pásek, protože mu z kalhot koukaly půlky. A ten třetí? Tomu tak smrděly fusekle, že i Savo mělo problém smýt jejich smradlavé stopy. Vsadila bych svoje vyprané ponožky, že to je právě soudruh z níže uvedené konverzace.
     

    8.1.2009 17:27:56

    Dobrý den,

    od dnešního rána není funkční internetové připojení, prosíme o
    okamžitou informaci zda je závada na Vaší straně nebo na naší (v případě že je na Vaší straně termín odstranění závady) - buď na tento e-mail
    nebo na telefon 123/456789.

    Děkuji

    m.
    -------------------------
    9.1.2009, 12:34

    Dobry den, bohuzel nejsme schopni kazdeho zakaznika individualne
    informovat.

    s pozdravem

    soudruh poskytovatel

    -------------------------
    09.1.2009 23:30:14

    Vážený,
    Vy si ze mě děláte srandu. Říkáte, že nejste schopni individuálně každého zákazníka informovat, ale na e-mail jste mi přitom individuálně odpověděl.
    Jsme Váš zákazník a Vy s náma zametáte jak s kusem hadru – za to, že Vám za takové služby platíme. Těch problémů, co za ten 1,5 roku bylo, je nepočítaně a Vy mi ještě drze odpovíte, že nejste schopni?
    Od profesionální firmy čekám, že informaci o poruše vystaví buď na webu
    anebo, pokud si nepřeje veřejně vystavovat problémy, tak aspoň do zákaznické sekce, anebo pošle hromadný e-mail. Ale Fyrma mi odpoví, že nemůže individuálně informovat. Když byly problémy loni, tak pro změnu často nikdo nebral telefon.
    Cituji z Vašich stránek:
    „Komunikace se zákazníky
    pokud jste se v minulosti již pokoušeli obrátit na poskytovatele obdobných
    služeb, ale nedočkali jste se odpovědi, nebo jste se dočkali jen odpovědi,
    ale žádné konkrétní akce(jako návštěvy a konzultace možností připojení),
    nevzdávejte to! Zkuste kontaktovat nás."
    Děláte přesně to samé, na co na Vašich stránkách poukazujete jako na negativní vlastnost.

    S pozdravem

    m.
    -------------------------
    10.1.2009, 1:29
    Jasne, priste Vam poslem email az vam nebude fungovat internet :) popripade dame news na web :) prectete si po sobe co vlastne pisete... ja samozrjeme mluvil o individualnim rozesilani SMS ci, telefonovani.
    S pozdravem
    soudruh poskytovatel

    -------------------------
    10.1.2009 02:01:10
    Add. news - na kolejích na Strahově bylo běžné, že pokud nastal neplánovaný výpadek (ať celá síť nebo jen určité bloky), objevilo se v newsech krátké info od admina, co se stalo. A to se o síť starali lidé, které to bavilo a ke všemu zdarma. Původně jsem čekala také krátké info - z důvodu toho a toho nefungovalo připojení, za výpadek se omlouváme. Ne. Vy se mi místo toho vysmíváte a vysvětlujete mi, že nelze informovat každého zákazníka.
    m.

    -------------------------
    11.1.2009, 14:31
    Bohuzel nejsme sit strahovske koleje, tak si to prosim neplette. Zadne administrativni sily, ktere by neustale informovali o vypadcich nemame at uz telefonicky, emaile, ci jakkoliv jinem proste nemane. Pokud Vas toto znepokojuje, kontaktujte v teto veci jednatele spolecnosti p.Brejchu a proberte s nim reseni. Moje pripominka k emailu je stara jako lidstvo samo - "bez bryly se bryle spatne hledaji", nejedna se vysmech, ale pouze suche konstatovani faktu, ze bez internetu si email ci news na webu prectete.

    s pozdravem

    soudruh poskytovatel
    11.1.2009, 23:13
    Víte, pan Vedoucí mi již psal a napsal, že komunikaci se zákazníky občas nezvládáte. Raději už mi nic nepište a věnujte se tomu, co umíte. S pozdravem náš zákazník náš pán
    Lucie Krotilová
    PS: připomínka stará jako lidstvo samo? Brýle? Představa pračlověka s brýlemi je vskutku komická, dokonce ani v Mezopotámii, Egyptě, starověkém Řecku a Římě byste jen těžko hledal fresku člověka s brýlemi či nějaký doklad o existenci brýlí. Ne, vážně už mi neodpovídejte a než příště něco vypustíte z úst, tak se raději zamyslete.

    -------------------------
    12 Leden 2009, 10:44
    Pokud nechapete preneseny vyznam vety, bez bryly se bryle spatne hledaji, v kontextu situace s internetem, lituji Vas. Za telefonovani s klientema ohledene terminu odstraneni poruchy, pripadne vymenovani emailu a sladkch asertivnich kecu nejsem placen.
    s pozdravem

    soudruh poskytovatel

    -------------------------
    12 Leden 2009, 11:00:16
    A nedá si pokoj a nedá si pokoj. Co furt melete nesmysly o telefonování? Říkala sem nepište mi už, kdo se na to má dívat - porozumění původnímu textu 0%, komunikace se zákazníky 0%, dějepis 0%, čeština 0% (bez brýlí s měkkym i) ... jen zvratky. Věnujte se práci za kterou jste placen (i z našich peněz!) a neobtěžujte mě honěním svého ega.
    Sbohem.

    -------------------------
    12 Leden 2009, 11:38
    Jen vam rikam to, ze pravidla teto firmy urcuji ja vy se tim budete ridit, stejne jako kazdy zakaznik, pokud zakaznikem byt chce.
    s pozdravem

    soudruh poskytovatel

    -------------------------
    12.1.2009 16:38:56
    Výborně. Manžel bude v nejbližší době Vás nebo pana Vedoucího kontaktovat, přecházíme ke konkurenční síti XYZ. Museli bysme být padlí na hlavu, abysme zůstali Vašimi zákazníky.
    m.

    -------------------------
    12 Leden 2009, 17:42
    Dekuji, konecne jste to pochopila. O zakazniky vaseho typu, kteri si mysli, ze my budem skakat podle vas, opravdu nestojime. Rozhodnutim, jit ke spolecnosti XYZ, jste vykouzlila usmev na mem obliceji :)
    dekuji.

    s pozdravem

    Vrana Jan
     

    Nepřipomíná vám to taky současnou situaci s Ivanovo zavřenými kohoutky plynu? Ivan taky určuje pravidla.


    13.01.2009 Lucie


    [Akt. známka: 3,65] 1 2 3 4 5

    ( Celý článek | Autor: [Neregistrovaný autor] | Komentářů: 77 | Informační e-mailVytisknout článek )

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.