D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Do práce mastodontem
    (ze dne 10.07.2014, autor článku: Root)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 10.07.2014 15:17:37     Reagovat
    Autor: Daktari - Neregistrovaný
    Titulek:Ach
    - to se mi líbí, ten první obrázek, nějak jsem nepobral, který že to je kus mastodontu? z USA?

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 15:20:22     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Ach
    upraveny Ford F650.

    Komentář ze dne: 10.07.2014 15:23:50     Reagovat
    Autor: Offens - Predator2811
    Titulek: NĚJAKOU NEGATIVNÍ KOREKCI?

    Nechybí v tom vzorečku ještě nějaký snížení skóre za vizuální normálnost nebo nudnost?

    Mám normálně, konzervativně a "neobludovitě" vypadající auto bez jakýchkoli výstřelků a i to se při hrubým propočtu od boku dostane nad 10 tisíc bodů, takže už by se mělo jednat o docela mastodonta. A máme nesoulad - nevýrazný auto vs. skoro mastodontí skóre :-P


     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 15:27:52     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: NĚJAKOU NEGATIVNÍ KOREKCI?
    To je bohuzel subjektivni. Nekomu muze pripadat obluda obludovata, i kdyz vypada tak, jak vyjela z fabriky a pro nekoho jineho by mela mit tam, kde mercedes ma hvezdicku a RR panenku nejmene parozi jelena osmnacteraka.

    Komentář ze dne: 10.07.2014 15:37:54     Reagovat
    Autor: Pejrak - MSoukup
    Titulek:revize
    Taky se přimlouvám za negativní korekce. Můj miláček má sice skóre nad 7500, ale hluboce se stydíc, musím se přiznat k pohonu na LPG což mi připadá pro daný účel jako velmi trapná záležitost.

    :-)

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 15:41:29     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: revize
    To prece jde prepnout :-)

    (jo a ten predchodnik v muzskem rode je "stydě")

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 21:23:24     Reagovat
    Autor: blizzard - blizzard
    Titulek:Re: revize
    Preco? Za platenie menej dani za pohonne hmoty by som urcite netrestal ;)

    Komentář ze dne: 10.07.2014 15:54:24     Reagovat
    Autor: Bubak-GS - Bubak-GS
    Titulek:
    ...tise soupu nohama v koute. Jen 8926.... :o))))

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 16:04:00     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re:
    A co mam ja povedat? Skore 6100. A to jazdim do prace pickup truckom.

    Komentář ze dne: 10.07.2014 15:54:33     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:
    Hmm, takze taky RAM 3500 by mal skore okolo 19000?

    Komentář ze dne: 10.07.2014 16:03:02     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:JJ
    Rychlým výpočtem mi to pro Jeep Grand Cherokee dává 9.500 nebo tak nějak. Dostanu nějaký bonus za přejeté cyklobuzny? ;-)

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 16:08:29     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: JJ
    Zkus to spocitat znovu a lepe, patrne jsi zapomnel nasobit hodnotou h.

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 17:04:14     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: JJ
    Máš pravdu: 1000 x 2 x 1 x 2 + 5200 + 2435 = 11635

     
    Komentář ze dne: 15.07.2014 08:37:37     Reagovat
    Autor: Jarda K - Jarda K
    Titulek:Re: Re: Re: JJ
    No proto, neb mě totéž, ale 2,7CRD dá nějak 9196.

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 16:15:25     Reagovat
    Autor: Offens - Predator2811
    Titulek:Re: JJ

    Za přejetý cyklobuzny bych bonusy nedával, ledaže byste si pak za každou z nich na Jeepa věšel nějaký výrazný trofeje :-D

    Obecně nemyslím, že cyklista přejetej Jeepem by byl přejetej o tolik líp než cyklista přejetej třeba Oktávkou, aby si to zasloužilo nějakej bonus navíc.


     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 19:24:41     Reagovat
    Autor: Kundohlav Smrdutý - Kundohlav Smrdutý
    Titulek:Re: Re: JJ
    Někdo vozí na kapotě buvolí - bizoní - volské rohy a podobně.
    Analogicky bych tedy doporučil na kapotu umístit řídítka (berany či jakékoli jiné patvary) sejmuté ze šlapohybů přejetých cyklobuzen. Kdo víc ?

    Jedu si takhle včera po pěkné přehledné rovince 90+kmph, když zprava zpoza křoví mi tam vletěl zyklista (asi 20-30m přede mnou). Naštěstí (pro něj) to ohnul proti mně na krajnici (z mého pohledu pravou, z jeho levou, tedyže v protisměru) a setrval na ní dokud jsem ho neminul. Ve mně by se v tu chvíli krve nedořezal. Umíte si to přectavit kurva ?! (Srazit debila a jít sedět jako za normálního ?).
    Asi jsem to měl otočit, dohnat jej, z kola ho zkopat do škarpy a jeho řídítky si ozdobit haubnu (ať mám taky hustokchár). Ale vyměkl jsem a pokračoval domů za ženuškou a dětmi; přenechám ho, vykurvence blbého, k sejmutí někomu jinýmu.

    Off topic :
    Zmr. Standa Huml se zase jednou odkopal:
    zpravy.idnes.cz/humlovi-vadi-ze-kvitova-bydli-v-monaku-dht-/domaci. aspx?c=A140710_162317_domaci_cen
    Většina diskutujících dokonce i na elektronické verzi StaréŽumpyDNEStBureš správně zhodnotila, co je Staník zač. Ať jim to kurva aspoň vydrží do voleb...

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 19:33:01     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: JJ

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 19:41:52     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: JJ
    To by fakt jeden blil. Kdo je proti danim, je spatny, zly, sobec, gauner, osoba temnych zameru, dane jsou zakladni funkci statu a zarukou lidskych prav. Fiha, to jsou ale zvasty, neabsolvoval ten pan VUML? Uplne to na mne dychlo...

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 20:08:50     Reagovat
    Autor: PanPredseda - PanPredseda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: JJ
    Poslanec Huml má strach, že přijde den, kdy za to, že lidem škodí, nedostane zaplaceno.

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 19:44:24     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Re: Re: Re: Re: JJ
    To je jen erupce závisti totálních nul v čele se Standou. Nevšímal bych si toho :-D.

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 19:47:18     Reagovat
    Autor: Kundohlav Smrdutý - Kundohlav Smrdutý
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: JJ
    Já taky ne, kdyby ho ovšem ty píče nezvolily...

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 19:48:15     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: JJ
    Naopak, toho *je potreba* si vsimat, protoze oni se tohle mysleni snazi peversne dostat lidem do krve.

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 00:18:42     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: JJ
    Nesouhlas, Těchhle gaunerů je potřeba si všímat. Nezbavíme se jich ale aspoň jim hodit vidle kam můžem a kdykoli můžem. Aspoň je zpomalit...

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 19:55:56     Reagovat
    Autor: Kozousch - Kozousch
    Titulek:Humlovy totalitní kydy
    Tak to je nářez. Nejlepší jsou ty kydy o trénování na sportovištích postavených z daní chudých obyvatel.

    PŘESNĚ tyhle kydy používala bolševická propaganda za totality v případě, že se někdo pokusil emigrovat: Vystudoval jsi v ČSSR "zdarma", takže máš vůči společnosti dluh, který jsi povinen splatit. Kolik ten dluh dělá a kdy bude splacen, ti dopředu neřekneme. Prostě splácej, dokud ti neřekneme, že jsi volný.

    Mimochodem ten samý systém používají pasáci vůči prostitutkám-otrokyním.

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 20:00:37     Reagovat
    Autor: ... - ...
    Titulek:Re: Humlovy totalitní kydy
    Checht, prej za totality. Tohle mysleni rezonuje snad kazdou diskusi o vysokych skolach (obvykle v souvislosti s pripadnym zpoplatnenim studia).

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 20:05:01     Reagovat
    Autor: Kozousch - Kozousch
    Titulek:Re: Re: Humlovy totalitní kydy
    Trefná poznámka. Pár takových diskusí jsem viděl na vlastní oči. Jenže tenhle způsob "myšlení" pochází (pravděpodobně) z totality. Rozhodně to tehdy byla oficiální argumentace režimu a ne jen "diskusní" (dříve hospodské) tlachy.

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 21:04:33     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Re: Re: Re: JJ
    Já čekal, kdy se to tu objeví, a už je to tady. IMHO jediná možná reakce je "no a co?" Musíme se na to dívat tak, že Huml není příliš inteligentní (dokonce ani na poměry policajta, co si ho ostatní policajti již roku 1985 zvolili univerzálním debilem na špinavou práci), už vůbec není krásný, mládí odvál čas, ČSSD zrovna dvakrát neboduje a navíc se nám Standa stává poněkud profláklým ksichtem, takže jeho politická budoucnost je nejistá, protože za chvíli nebude stačit už ani na to podstrkování trojských koní ostatním negramotům v parladementu. K tomu připočtěme fakt, že oproti Kvitové je Standa i s poslaneckým platem a prebendou pořád docela socka, zejména vezmeme-li v úvahu, že poslanecký plat na Bali asi nezdaní a viděno touto optikou je ta jeho career choice dost nešťastná.
    No a teď mi řekněte: mohlo TOHLE skončit jinak, než nějakým frustrovaným výstřikem do tmy?

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 23:28:22     Reagovat
    Autor: Hans-Paul - Hans-Paul
    Titulek:Re: Re: Re: Re: JJ
    Tak je potřeba se na to dívat pozitivně. Já si třeba myslel, že trotl Huml mne už ničím překvapit nemůže a hlouběji se klesnout nedá. A vida ho. Dokázal to a dá.

    Akorát je zcela v prdeli, že dle diskuze na Novinkách soudě, se o svůj elektorát bát fakt nemusí. I když to zase nějaké velké překvapení není ....

    Pravdou je, že tohle je i na naše poměry fakt mimořádné svinstvo.

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 23:58:00     Reagovat
    Autor: Hans-Paul - Hans-Paul
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: JJ

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 00:57:38     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: JJ
    Tak soudruhu SNB Humlovi zřejmě nestačí, že je ikonou české dopravní buzerace a utahování šroubů v dopravě, chce ještě nálepku ekonomického odborníka :-D. Standa nám v poslední době nějak rozšířil záběr, co se to děje? Že by hledal politické body u závistivé lůzy?

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 08:23:00     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JJ
    Já vnímám výrok soudruha Humla jako nesmírně pozitivní událost, neboť otevřeně ukazuje o co formálně vládnoucí straně jde, do kdy pro ní má občan cenu, atd..

    Zajímá mě, jestli se někdo z lídrů ozve proti Humlovi, (cha, cha).

    Po nejméně měsících jsem otevřel diskusi na novinkách a někdo tam tvrdil, že US občan daní v US bez ohledu na bydliště. Prosím někoho znalého, aby se k tomu vyjádřil. Pro navrhovatele této úpravy u nás potom navrhuji zvážit efekt z toho "mám pas US" a "mám pas ČR".

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 09:03:31     Reagovat
    Autor: Clayton - Clayton
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JJ
    Ano, dva státy na světě, USA a Eritrea mají tzv. worldwide taxation.

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 10:34:07     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JJ
    To s těmi US občany a daněním všech příjmů z celého světa je v zásadě pravda. Nicméně ten systém je (jako asi většina současných daňových systémů) velmi složitý. Odečítají se tam daně, už zaplacené v jiných státech, jsou tam paušální odpočty na osobu atd. Ve výsledku to pro spoustu normálních lidí nepředstavuje žádnou reálnou daňovou povinnost navíc, ale „jen“ haldu papírování pod pohrůžkou doměření daně a pokut.

    Musím říct, že ten základní princip mi dává jistý smysl - pokud by se tedy US federální vláda necpala do všeho, ale zajišťovala pouze ochranu zájmů svých občanů v zahraničí a vnější obranu. Pak by se taková daň dala považovat za úhradu zajištění základních občanských práv, keré občanství přináší. V současné podobě je to pochopitelně neskutečně perversní.

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 13:56:59     Reagovat
    Autor: acko - acko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JJ
    "Mluvčí tenistky Kvitové Karel Tejkal se nejprve ptal, kdo je Huml."

    http://aplikace.mvcr.cz/sbirka-zakonu/ViewFile.aspx?type=c&id=2739

    pokud zdaní v ČR, nemusí už danit v US.

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 11:17:45     Reagovat
    Autor: Martin - Martin-jhfrttd
    Titulek:Re: Re: Re: Re: JJ
    Češi jsou zmrdi, ale Babiš je má pod kontrolou, trénovala v agrofertu, tak musí přece platit Babišovi dotace. A co Babíš, kdy vrátí ty desítky MILIARD co ukradl na dotacích ?

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 14:19:02     Reagovat
    Autor: Phil - Phil
    Titulek:Re: Re: Re: Re: JJ
    To, že je Standa blb, o tom není pochyb. Nicméně to, že je Kvitová vyčůraná a jen využívá mezeru v systému, to je taky fakt. Jde zcela jistě o účelový krok a i nadále bude (vždy bylo) centrem jejích zájmů a vazeb ČR. Nechápu trumpety, co se jí tak mohutně zastávají. Pokud firma přesune svůj domicil do daňového ráje, tak je to "nesmírně nemorální", ale pokud to udělá pinkálista/ka, tak je vše naprosto v pořádku? Hmm, zvláštní logika... Osobně je mi nějaká Kvitová u zadele, nicméně mě štve, že ona může a já ne...

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 14:22:38     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: JJ
    "... nicméně mě štve, že ona může a já ne... "
    A vítěz soutěže "coming out tisíciletí" je jasný!

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 15:37:43     Reagovat
    Autor: Phil - Phil
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: JJ
    Díky za uznání! Vždycky mě potěší, když si někdo všimne mého talentu. Škoda jen, že ho oceňuje tak málo lidí... :-)

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 15:58:17     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JJ
    Zavist je v rozumne mire dobra vec. Jen se musi pojmout nikoli stylem "souded ma kozu, ja ne, tak chci, aby mu chcipla", ale "soused ma kozu, tak co muzu udelat proto, abych ja mel dve?"

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 16:35:50     Reagovat
    Autor: Phil - Phil
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JJ
    S tím se nedá než souhlasit. Jenže tady je ta situace trochu jiná. V případě, že by Kvitová trávila méně jak 180 dní mimo území ČR (což je velmi pravděpodobné) se tak dopustí podvodu, nicméně v Koucorkově (na rozdíl od Německa) není síla, která by jí ho byla schopna/ochotna prokázat. Druhá věc je, že je to pinkálistka, kterou masy uctívají, takže není co řešit... Na druhou stranu když budu já zcela prokazatelně víc jak 180 dní mimo ČR a zařídil bych si bydliště mimo EU, tak je mi to stejně prd platné, protože je v mém případě, krom jiného, snadno prokazatelné, že fakticky žiju v Kocourkově. Prostě mě štve ten dvojí metr. To nemá se závistí nic společného.

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 16:50:50     Reagovat
    Autor: spidour - spidour
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JJ
    Teda, že jsem s tím příspěvkem dole psal... lituju..

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 17:03:30     Reagovat
    Autor: Phil - Phil
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JJ
    Zcela upřímně, vůbec tomu komentáři nerozumím.

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 17:54:40     Reagovat
    Autor: spidour - spidour
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JJ
    Rozhodně nepřekvapuje, ono je toho víc, čemu nerozumíte.

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 18:46:58     Reagovat
    Autor: Phil - Phil
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JJ
    Vyhrál jste! Na tuhle "smršť" argumentů se fakt nedá nic říct. Uff...

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 22:41:28     Reagovat
    Autor: spidour - spidour
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JJ
    Nevyhrál jsem nic, jen jsem vzdal pokus o to dovést Vás, třeba i špatným způsobem, někam k domyšlení nápadu, který schvalujete.

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 21:27:18     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JJ
    Tak se snazte, aby tomu tak ani ve vasem pripade nebylo. Kde chce, hleda zpusoby, kdo nechce, hleda duvody.

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 14:33:56     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: JJ
    "Nesmirne nemoralni" je to jenom pro bandu vychcanych socanskych vyzirku. Pro vsechny slusne lidi je prinosne, ze jsou dalsi prostredky uchraneny pred kleptomanskymi manyry (ceskeho) statniho urednika.

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 16:55:37     Reagovat
    Autor: Princ Krason - princkrason
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: JJ
    Nedotovataly nedávno ještě Státní lesy ČR tzv. Český tenisový svaz? Ono je to poněkud provázanější.

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 17:17:16     Reagovat
    Autor: Hans-Paul - Hans-Paul
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JJ
    Lesy dotovaly kde co. Kaderku určitě taky. Jen nevím, jak se to týká Kvitové.

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 16:46:04     Reagovat
    Autor: spidour - spidour
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: JJ
    A už jste někdy slyšel pojem daňový domicil? Evidentně ano, když s ním operujete. Za jakých podmínek je kdo u nás povinen platit daně? Doporučuju projít i jen diskuzi na novinkách nebo idnes, neni to úplně sbírka zákonů, ale pro Vás to bohatě stačí..

    No a taky si to můžem otočit, kurnik, proč u nás platěj daně lidi z jiných zemí? To je nespravedlnost, ať si platěj u nich, když u nás jenom pracujou..

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 17:15:33     Reagovat
    Autor: Hans-Paul - Hans-Paul
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: JJ
    S ohledem a to, že ta pinkálistka tráví většinu roku po všech čertech na turnajích, popřípadě exhibicích, tak fakt nevím, co se vám nezdá. Jestli bude v ČR za rok dohromady měsíc, tak je to skoro moc.

    Dělejte to taky tak, a budete na tom úplně stejně .... tedy, asi až na ty příjmy, na ty to chce ještě vyhrát třeba ten W:-).

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 17:50:49     Reagovat
    Autor: Phil - Phil
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: JJ
    No, pokud opravdu většinu roku tráví mimo ČR, pak proti jejímu kroku není co namítat. Jenomže ono to tak s pravděpodobností hraničící s jistotou není...
    BTW Mám důležitější věci na práci, než vyhrávat Wimbledon a její příjmy jsou mi u zadele, Jenom zoufalec si myslí, že peníze vyřeší vaše problémy.

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 19:16:17     Reagovat
    Autor: Hans-Paul - Hans-Paul
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JJ
    Ono to tak s absolutní jistotou je ..... jako u všech, nejen našich, špičkových tenistů. Tenista .... špičkový .... prakticky bydlí v kufru. Pár jsem jich svého času znal. Na jednu stranu jsou tam velká pozitiva, na druhou ten život fakt není až taková prdel, jak si mnozí myslí.

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 22:29:58     Reagovat
    Autor: Sysopek - Sysik
    Titulek:Re: Re: Re: JJ
    S tema riditkama by to asi neproslo, neni to homologovanej doplnek. A homologaci to nedostane, protoze by to mohlo upadnout a radius hran je mensi jak 3 mm a kdovi, co jeste. Bohuzel.

    Komentář ze dne: 10.07.2014 16:14:11     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Moje skóre
    Tak já to mám od 10 060 do 16 060. V prvním případě přijedu pouze svým terénním vozem, ve druhém případě za svůj teréňák ještě zapřáhnu bržděný přívěs se dvěma nápravami a nákladem o celkové maximální hmotnosti 2 000kg.

    Takže to mám "slušné" až "velmi slušné" :-D.

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 16:24:33     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Moje skóre
    Jestli pořebujete devítitunu, mohu zapůjčit.

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 16:25:45     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Moje skóre
    To nepridela... :-(

     
    Komentář ze dne: 14.07.2014 11:59:45     Reagovat
    Autor: clarion - clarion
    Titulek:Re: Re: Moje skóre
    :) deväťtonku občas ťahám za svojim drobcom, ktorý podľa vzorca dosiahol hodnotu 14700.

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 16:29:40     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Moje skóre
    Ja to mam 11150 auto a 18550 auto s privesem. Ale urcite se tu najde nekdo, kdo nas vyrazne trumfne.

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 16:32:01     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Moje skóre
    Mám pocit že ano. Ještě že jsem odjakživa línej počítat. :)

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 16:36:47     Reagovat
    Autor: Offens - Predator2811
    Titulek:Re: Re: Moje skóre

    Jen ze zvědavosti - co vozíte v takovým maxi přívěsu? To souvisí s nějakým hobby? Jen, že já nikdy na žádným autě přívěs neměl a ani mi nijak nescházel..


     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 16:42:55     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Moje skóre
    Ne v nem, ale na nem. Jine auto, pokud by to bylo potreba.

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 19:45:21     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Moje skóre
    Přesně tak.

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 22:44:41     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Re: Re: Re: Moje skóre
    No, on také slušný karavan může snadno dosáhnout dvoutunové váhy. Anebo stavební matroš: stavíte srub, naložíte na podval pár kmenů a hned jste na maximální hmotnosti :-).

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 16:42:52     Reagovat
    Autor: mike8 - mike8
    Titulek:Re: Re: Moje skóre
    No mate pravdu. 51000 plusminus nejaky drobny. To co mi rika pane 10500-16400...

    Komentář ze dne: 10.07.2014 16:20:27     Reagovat
    Autor: Noir - Noir
    Titulek:
    Čistě teroreticky: Jak se to počítá u pásových vozidel?
    Ikdyž tam se o vysoké skóre postará hmotnost a objem..

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 16:27:50     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re:
    U pasovych vozidel se jako naprava pocita kazdy par kol, kterymi se hmotnost vozidla prenasi na pasy. Hnanou napravou je pak takovy par kol, ktery je hnan jinak, nez pasem samotnym :-)

    Komentář ze dne: 10.07.2014 16:46:14     Reagovat
    Autor: Invi - Invi
    Titulek:X=
    8456

    Komentář ze dne: 10.07.2014 17:38:15     Reagovat
    Autor: joedog - Neregistrovaný
    Titulek:Karosa
    Karosa - můžu se hlásit o titul? vychází 30.000 a ano, řídil jsem.Je nějaký odečet za to, že jsem s ní jel do práce proto že jsem ji vezl na garančku?

    Komentář ze dne: 10.07.2014 17:52:37     Reagovat
    Autor: doktor - dr.
    Titulek:OT 64

    Komentář ze dne: 10.07.2014 19:37:38     Reagovat
    Autor: Kundohlav Smrdutý - Kundohlav Smrdutý
    Titulek:Emil Škoda Sněžný Muž je taky hustokchár ?
    Roote,
    nerad to říkám, ale v tom skóre je asi něco blbě, když je schopen bodovat (ve středním pásmu) i sen panelákového dobrodruha - Škoda Yeti (uvažujme 4x4, 2.0TDI):
    X = 1000 * 2 * 1 * 2 + 2000 + 1530 + 2075 = 8075

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 19:46:57     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Emil Škoda Sněžný Muž je taky hustokchár ?
    Zajimava silnicni obluda zacina u 10000.

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 19:49:47     Reagovat
    Autor: Kundohlav Smrdutý - Kundohlav Smrdutý
    Titulek:Re: Re: Emil Škoda Sněžný Muž je taky hustokchár ?
    Přivěsim vozejk a naložim ho pytlama s cimentem, no ne ?

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 19:52:46     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Emil Škoda Sněžný Muž je taky hustokchár ?
    Pak uz z toho ovsem obluda je. A poradny vozik beztak neprivesi a kdyz privesi, tak to jednak nepojede a krome toho to auto mozna pretrhne :-)

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 08:39:10     Reagovat
    Autor: Pat Bateman - georgetown
    Titulek:Re: Emil Škoda Sněžný Muž je taky hustokchár ?
    Buď máte výpočet blbě nebo je v tom ještě nějaký těžký přívěs, čímž už to není hodnota sněžného muže, ale plně naložené soupravy.

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 09:01:23     Reagovat
    Autor: Kundohlav Smrdutý - Kundohlav Smrdutý
    Titulek:Re: Re: Emil Škoda Sněžný Muž je taky hustokchár ?
    Omlouvám a opravuji.
    Člen +1530 je chybně, ten tam nemá být (původně jsem počítal s pohotovostní hmotností 1530, avšak celková je 2075kg. Opravil jsem součet, a opomněl 1530 odmazat).
    Nehledě na uvedenou chybu, celkový součet (hodnota X) je správně.
    X = 1000 * 2 * 1 * 2 + 2000 + 2075 = 8075

    Jednoosý přívěs naložený cimentem o nejvyšší celkové hmotnosti 750kg by měnil výpočet takto:
    X = 1000 * 3 * 1 * 3 + 2000 + (2075 + 750) = 10825

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 15:55:30     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Emil Škoda Sněžný Muž je taky hustokchár ?
    Vy mate na privesu hnanou napravu? :-O

    Komentář ze dne: 10.07.2014 19:41:57     Reagovat
    Autor: Phobeus ( Lukas Medek ) - phobeus
    Titulek:Uhadnete stroj?
    Jiz samotne skore napovida, ze pochazi z rise :D 8811

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 17:25:42     Reagovat
    Autor: Phobeus ( Lukas Medek ) - phobeus
    Titulek:Re: Uhadnete stroj?
    A6 C5 Avant Quattro 2.5TDi

    Komentář ze dne: 10.07.2014 20:17:31     Reagovat
    Autor: Honza2 - Honza2
    Titulek:lunochod x F1
    lunochod - 32 800
    současná F1 - 4 290

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 21:50:53     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: lunochod x F1
    Lunochod nema moc mist k sezeni...a s F1 se jdi bodnout, protoze ta je mala a od podivani neni hned jasny, ze ji muze krotit jen poooradnej...ehm...chlapak

    www.funny-potato.com/blog/wp-content/uploads/2007/11/hummers.jpg

    8o)

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 22:29:55     Reagovat
    Autor: Honza2 - Honza2
    Titulek:Re: Re: lunochod x F1
    Lunochod byl původně navržen i pro přepravu kosmonatů. Podle obrázků ale jedině stylem "na popeláře".


    http://blog.kosmonautix.cz/wp-content/uploads/lunokhodriderx.jpg

     
    Komentář ze dne: 19.07.2014 02:27:16     Reagovat
    Autor: Yokotashi - Neregistrovaný
    Titulek:Re: lunochod x F1
    Pro curiosity mi vychazi vic, nez 9899. Ale nemuzu nikde najit, jaky objem maji ty valce s 11 librami oxidu plutoniciteho (238PuO2).

    Komentář ze dne: 10.07.2014 20:20:43     Reagovat
    Autor: JPs - JPs
    Titulek:
    Můj daily car Audi S8 má 10522, ale do mastodonta to má daleko...

    Komentář ze dne: 10.07.2014 20:38:20     Reagovat
    Autor: vodarnik - Neregistrovaný
    Titulek:šlapačák
    Mohu započítat šlapací traktor s dvounápravovým fekálkem naložený v přívěsném vozíku za autem? Má přece také jednu hnanou nápravu...

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 20:46:19     Reagovat
    Autor: Behemot - Behemot
    Titulek:Re: šlapačák
    Řídíte ho? A jaký to má objem?

    Komentář ze dne: 10.07.2014 20:53:57     Reagovat
    Autor: Killer Koly - Killer Koly
    Titulek:
    me rika pane belorus EO2621s indexem 12900. jsou nejake body navic za ctvrtkubikovou lzici vzadu a pultunovou radlici vepredu? bycikl to prestipne jako nic a skodu 1,2 HTP to taky dokaze slusne nacechrat

    Komentář ze dne: 10.07.2014 21:13:10     Reagovat
    Autor: Shackall - Shackall
    Titulek:Nissan Teranno II.
    Slabý:
    1000 x 2 x 1 x 2 + 2400 + 2580 = 8980. Holt malej motor v poměrně velkym autě :-(

    PS: Patrol s motorem 2,8 taky nebude nijak ohromující.

    Komentář ze dne: 10.07.2014 21:19:15     Reagovat
    Autor: misaka - misaka
    Titulek:
    V jednom ma root recht....fakt uderila okurkova sezona....

    Komentář ze dne: 10.07.2014 21:21:14     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:
    Slavny moravsky rodak Sigmund Freud mel velmi zajimave nazory na muze posedle velikosti...8o)


     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 21:26:38     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re:
    Myslíš toho narkomana, co si tak dlouho nevrznul, až z toho vznikla celá jedna odnož psychologie?:-)

    Komentář ze dne: 10.07.2014 21:30:50     Reagovat
    Autor: mhafan - mhafan
    Titulek:Fyzikalni jednotka
    Mam jenom tri semestry fyziky na technice, ale u vzorecku i tak vzdy zkoumam vyslednou fyzikalni jednotku. Co vznikne, kdyz se secte kubatura v cm^3 a hmotnost v kg? :-)

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 22:14:36     Reagovat
    Autor: liskar - liskar
    Titulek:Re: Fyzikalni jednotka
    Dekakubogram. To neznas?

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 23:04:07     Reagovat
    Autor: Sinuhet - Sinuhet
    Titulek:Re: Fyzikalni jednotka
    Je to jednoduché.
    Vzoreček je statistický, a v tomto případě nás zajímá index X, který je definován tímto vzorcem.

    Statistici jsou si samozřejmě vědomi všech aspektů tohoto indexu, včetně součtu dvou různých veličin.

    Problém je ve výkladu. Toto číslo je vhodným vyjádřením obludnosti s určitou přesností pro nás plebejce.

    Např. můj výsledek 5006 je sice na spodku hranice své kategorie, ale určitě si zaslouží o hodně lepší - třeba 7400, což je rozdíl v intervalu 5 000 - 7 500. Jenže všechno je to furt jenom "ne to nejhorší".

    Osobně si myslím, že vzoreček je k ničemu, protože vůbec nepočítá s externími vlivy, v mém případě aktuálně s rozbitým předním sklem, které na mastodontnosti přidává sílu zhruba dvou třetin fotbalového hřiště nebo celých čtyřech vozidel Škoda Octavia III.

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 10:45:14     Reagovat
    Autor: zanek - vltava
    Titulek:Re: Fyzikalni jednotka
    Vznikne heš. Bezrozměrné. Na poměřování dobré.

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 10:58:06     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Fyzikalni jednotka
    Jednotkou je jeden stupeň Rootovy stupnice obludnosti.

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 17:55:24     Reagovat
    Autor: RIK - RIK
    Titulek:Re: Re: Fyzikalni jednotka
    To se prozatim nejak nedostalo do SI :)

    Komentář ze dne: 10.07.2014 22:04:08     Reagovat
    Autor: z477 - tomsth
    Titulek:kdo ho má nejmenšího?
    Pro vozidlo s nadčasovým designem z roku 1960, na němž jsem o posledním víkendu procestoval hezký kus Jihozemě, mi vyšlo celých 2190 :-)

    Má ho někdo menšího?

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 22:23:36     Reagovat
    Autor: Behemot - Behemot
    Titulek:Re: kdo ho má nejmenšího?
    Jednostopí by mohli :)

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 23:01:35     Reagovat
    Autor: Jimmyx - Jimmyx
    Titulek:Re: Re: kdo ho má nejmenšího?
    Mému současném skútru vyšlo 2 518. Předchozí padesátce 2 339. Babeta typ 210 vychází na 2 183 a níže už asi vyjdou jen motokoloběžky nebo ještě níže elektrokola. I když typické elektrokolo s motorem v předním kole má vlastně poháněné obě nápravy, takže to vyjde na cca 4105 ;-)

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 11:20:13     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: kdo ho má nejmenšího?
    Pozor, motocykly (a mopedy, elektrokola apod.) nemaji napravy, ale jen jednotliva hnana kola, cili pocet hnanych naprav se v takovem pripade deli dvema :-)

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 22:52:19     Reagovat
    Autor: Shackall - Shackall
    Titulek:Re: kdo ho má nejmenšího?
    Nějaká motorka, nebo rovnou Velorex?

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 23:03:25     Reagovat
    Autor: z477 - tomsth
    Titulek:Re: Re: kdo ho má nejmenšího?
    V mém případě šlo o jednostopého dravce s brutálním výkonem půldruhého koně, zkrátka ideální stroj pro piráty krajnic :-)
    www.youtube.com/watch?v=QOi-uQBSvlU

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 23:10:23     Reagovat
    Autor: Shackall - Shackall
    Titulek:Re: Re: Re: kdo ho má nejmenšího?
    Stadionek :-) Tiše závidím!

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 23:17:14     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Re: Re: Re: Re: kdo ho má nejmenšího?
    Nene, spíš tipuji na tu Felicii :-).

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 23:17:57     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: kdo ho má nejmenšího?
    Sakra. Beru zpět! Jednostopé, JEDNOSTOPÉ vozidlo :D.

    Komentář ze dne: 10.07.2014 22:39:39     Reagovat
    Autor: Sinuhet - Sinuhet
    Titulek:5006
    Tak jsem si to taky spočítal, a musím říct, že vzorec je skutečně přesný, a moje vozidlo je "v druhé kategorii" s hodnotou 5006.

    Nicméně plánuji zvětšit skóre zavěšením na tažné zařízení několika byciklů, pro lepší ovladatelnost a "skutečnost náprav" osazených nadšenými cyklisty.

    Na tuhle oslavu to nestihnu, není kolem mě dostatek cyklistů, co by podporovali tento způsob přátelení, a chtěli by, aby petrolheadi a cyklisté mohli sluníčkově vyrazit společnými silami směrem k duze.

    Komentář ze dne: 11.07.2014 03:24:59     Reagovat
    Autor: demiloco - demiloco
    Titulek:
    OK, donutili jste mně počítat o půl čtvrté ráno a v tu samou dobu hledat techničák. Obludovitost mého vozidla 5958 je mi totálně k smíchu. Jak je to s tím odečtem za LPG??? :D :D :D

    Komentář ze dne: 11.07.2014 07:23:16     Reagovat
    Autor: prďola - Neregistrovaný
    Titulek:"TO" nejmenší z velkých
    co jsem řídil, no, ovládal, má X=400 000,- a něco, není nad skromnost loučkoplazové. Ahoj "pedálům".

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 15:42:28     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: "TO" nejmenší z velkých
    Vlak? Ono mne sa tiez onehdy postastnilo dostat za kontroler, ale ako vypocitam kubaturu styroch elektromotorov?

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 15:50:50     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Re: "TO" nejmenší z velkých
    Jednoduše. Pokud je to nezávislá trakce, tak je to objem motoru, případně spalovací části generátorové jednotky, krát počet jednotek plus pomocné agregáty (např. kompresor pro vzduchotlaké startování), pakliže mašina něco takového má. V případě čistě elektrické trakce odhadneme objem motoru, co by té mašině zhruba odpovídal, nejlépe na základě analogických dieselelektrických strojů.

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 21:27:24     Reagovat
    Autor: prďola - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: "TO" nejmenší z velkých
    šesti přece, no šesti-NÁPRAVÁK, a honil to K8 310DR, mělo to orange farbu, říkalo se tomu P......Č VÁŽILO TO KE 100t. Byl to petroleják, krásnej, no.

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 15:53:13     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: "TO" nejmenší z velkých
    Ale z domova do prace jste s tim, pane prdolo, patrne nedojel :-)

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 15:56:28     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Re: "TO" nejmenší z velkých
    Pokud je správná moje původní domněnka, že je to obojživelný létající člun (něco jako PBY Catalina), tak by stačilo mít za barákem dostatečně velkou a rovnou louku. Případně, pokud je to ten vlak (což je asi o dost pravděpodobnější), tak není vyloučeno, že prďola sdílí moji slabost pro strážní domky a jiné nemovitosti u trati:-).

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 16:16:28     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Re: "TO" nejmenší z velkých
    No, zrovna v pripade Cataliny by ta "lucka" musela byt dost velka. Rozhodne to nie je nieco co zaparkujete v dnesnych subdivisions. A na x=400000 sa nedostane.

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 18:01:01     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Re: Re: Re: "TO" nejmenší z velkých
    Nj, na Catalinu je asi nejlepší mít barák u jezera. I když Catalina umí vyjet z vody na břeh a naopak (hezky vidět je to třeba na začátku filmu "Dva machři mezi nebem a peklem"), takže kombinace řeka+ louka by taky šla. Koncept obojživelného letadla (a tedy prakticky trojživelného dopravního prostředku) považuji za obecně geniální, mým dětským snem z této oblasti byl Beriev Be-200 nebo A-40, ovšem to už je pro osobní přepravu skutečně hoooodně přehnaný stroj:-).

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 18:14:05     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: "TO" nejmenší z velkých
    Catalina umí nejen vyjet z vody, ale normálně operovat z pozemních základen. Před ca 3 týdny jedna vzlétala asi 50 metrů ode mne, hned za DC-3. Nádherný zážitek.

    Mimochodem, v Lelystadu na letišti se dá zorganisovat vyhlídkový let Catalinou včetně vodního přistání a vzletu. Už nějakou dobu se k tomu chystám, ale sháním další šílence do party, nepřidáte se?

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 18:40:37     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: "TO" nejmenší z velkých
    Nezní to vůbec špatně, Catalina už má charakter muzejního stroje (ačkoli jich bylo vyrobeno vcelku dost a většina přežila válku, takže po válce bylo jak nasr... a dodnes jich létá relativně hodně). Na kolik to tak vyjde a jaký je odhadovaný časový rozpočet takové akce?

     
    Komentář ze dne: 13.07.2014 15:39:39     Reagovat
    Autor: eff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: "TO" nejmenší z velkých
    Přihazuji, X > 1.600.000. Nákladní bobina (122) + cca 1600 tun nákladu (a to nepočítám hmotnost mašiny 85 tun, 4 tažné nápravy a objem motorů).
    Těch 400.000 by mohl být cca Pershing + 4 vozy.

    Komentář ze dne: 11.07.2014 08:06:57     Reagovat
    Autor: Jester - Jester
    Titulek:Babička automobil
    Pro nesmrtelnou Pragu V3S mi skóre vychází asi tak 35 000.

    Komentář ze dne: 11.07.2014 08:17:48     Reagovat
    Autor: MedWed - MedWed
    Titulek:
    Hezky clanek!
    Soukrome 7000 (stydim se :-D )
    Pracovni 75500 (s tim, ze koeficienty N, x, h jsem zanedbal, resp pouzil hodnotu 1)

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 14:12:17     Reagovat
    Autor: Shackall - Shackall
    Titulek:Re:
    "Pracovni 75500 (s tim, ze koeficienty N, x, h jsem zanedbal, resp pouzil hodnotu 1)"

    Co to proboha je?

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 14:20:52     Reagovat
    Autor: opas - opas
    Titulek:Re: Re:
    Kombajn :-D

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 15:35:04     Reagovat
    Autor: MedWed - MedWed
    Titulek:Re: Re: Re:
    Kombajn nema jen jednu napravu, cili by neplatilo vyse zminene :-)

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 15:36:16     Reagovat
    Autor: MedWed - MedWed
    Titulek:Re: Re:
    napovim
    1000*1*1*1+26000+48500

    (plus minus autobus)

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 18:45:52     Reagovat
    Autor: Shackall - Shackall
    Titulek:Re: Re: Re:
    To ale nebude silniční vozidlo, ne?

     
    Komentář ze dne: 12.07.2014 05:58:16     Reagovat
    Autor: MedWed - MedWed
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Je zpusobile i pro cestu na silnici, nicmene je potreba doprovod (pro bezpeci okoli) :-)

     
    Komentář ze dne: 12.07.2014 21:53:40     Reagovat
    Autor: Skalik - Skalik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Tak schválně kdy jsi jen naposledy tankem do práce? :)))

     
    Komentář ze dne: 13.07.2014 15:18:16     Reagovat
    Autor: MedWed - MedWed
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Vzdyt pisu, ze je pracovni... a nepovidej, moc dobre vis, jak to ted mam :-)

    Komentář ze dne: 11.07.2014 09:00:30     Reagovat
    Autor: WWWendy - WWWendy
    Titulek:UAZ
    UAZ - 8 900
    To je ale mimo hodnocení ve stupnici :-(
    Sakra cítím se odstrčen.

    Komentář ze dne: 11.07.2014 11:05:25     Reagovat
    Autor: donovanstangiano - donovanstangiano
    Titulek:mám málo
    Sakra ! 7484 - Loni jsem naboural Oktávku, přičtete mi za to alespoň těch 16 bodů nebo se mám jít ožrat s pocitem, že život ztratil smysl?

    Komentář ze dne: 11.07.2014 14:33:08     Reagovat
    Autor: jbb - jbb
    Titulek:
    Tak moje skromné SUV pouze 8731. Ale! Stačilo se trošku zamyslet (podobně jako někteří předpisatelé) a připojit vleček - a alas! jsme na 14531. To je na skromné SUV docela dobrý výsledek!
    Ehm, nedostal bych nějaký bonus, když bych do vleku naládoval ještě dvě hemelky s dvakrát čtyřma nohama o výkonu dvakrát jeden kůň? ;-)

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 20:28:10     Reagovat
    Autor: PanPredseda - PanPredseda
    Titulek:Re:
    Nebylo by vhodnější tam naládovat rovnou mastodonta? ;-)

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 22:32:23     Reagovat
    Autor: jbb - jbb
    Titulek:Re: Re:
    Kdyššš mastodonta doma nemám, zatímco několik hemelek ano ;-)
    ...pro účely měření mastodontnosti ovšem uvažuji pouze o naložení dvou kusů, neboť více se jich tam nevleze (alespoň ne bez reálného poškození hemelek i vleku)

    Komentář ze dne: 11.07.2014 15:44:14     Reagovat
    Autor: pivak - pivak
    Titulek:A co pasový vozidla?
    Jak tam pocitam napravy?

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 15:47:28     Reagovat
    Autor: MedWed - MedWed
    Titulek:Re: A co pasový vozidla?
    Spravna otazka... pocitam ji jako jednu celkovou a z toho zaroven jednu hnanou :-)

     
    Komentář ze dne: 11.07.2014 15:53:48     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: A co pasový vozidla?
    To už tu Root někde popisoval- počet náprav je počet vodících+ trakčních soukolí, přičemž za hnanou se považuje trakční náprava, tedy ta soukolí, která jsou napřímo propojena s pohonnou jednotkou vozidla.

    Komentář ze dne: 11.07.2014 17:51:39     Reagovat
    Autor: RIK - RIK
    Titulek:Vtipne
    Tak ja jsem s jednim vozem: 5917 a s druhym 7826 :) z pohledu mastodontie nic moc, ale staci :)

    Komentář ze dne: 11.07.2014 18:26:33     Reagovat
    Autor: rmick - Neregistrovaný
    Titulek:
    62800 nemám se zač stydět....

    Komentář ze dne: 11.07.2014 20:25:56     Reagovat
    Autor: groula - groula
    Titulek:
    kdyby nám nějakej blbeček nenaboural naše firemní vozdilo a to tak, že šlo na odpis. Kterým sem taky občas do práce jel, tak bych měl skóre: 15081

    jde o tohle:

    http://www.dekonta.cz/files/Image/ehs/ehs05.jpg

    Komentář ze dne: 11.07.2014 20:28:21     Reagovat
    Autor: groula - groula
    Titulek:
    a myslím to bez vozejku.
    Kdybych k tomu dal náš dvouosej vlek na 2500 kg, tak by to bylo: 28293

    myslím, že dobrý sḱóre :-D

    Komentář ze dne: 12.07.2014 09:39:43     Reagovat
    Autor: Hubert - Hubert
    Titulek:
    Mám dotaz na autora, jakou hodnotu mám dosadit jako zdvihový objem C u elektrické lokomotivy? Spalovací motor to jaksi nemá :-)
    Dosadím-li tam nulu, tak pro samotnou elektrickou loko řady 350 vyjde hodnota 104.000 :-)
    Pro vlak by číslo bylo v řádu milionů :-)

     
    Komentář ze dne: 13.07.2014 16:28:03     Reagovat
    Autor: Shackall - Shackall
    Titulek:Re:
    Jako nechci Vám do toho kecat, ale já si, coby laik, představuju skutečnou železniční obludu nějak takto: https://www.youtube.com/watch?v=wEETEOcQW90

    nebo takto: https://www.youtube.com/watch?v=-UWm2PAJkQU


     
    Komentář ze dne: 13.07.2014 16:39:07     Reagovat
    Autor: Behemot - Behemot
    Titulek:Re: Re:
    Nějakejch 111 vagonů. Kolik se vůbec dá takhle zapojit za sebe než se přetrhnou? Ty závěsy nevydrží všechno…

     
    Komentář ze dne: 13.07.2014 16:51:08     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Re: Re:
    To by mě taky zajímalo, i když jen v únosnosti spřáhel problém zřejmě tkvět nebude, je v tom taky pneumatická soustava, elektronické zabezpečení, koneckonců i kapacita dráhy apod. 111 vagonů je dost (tedy rozhodně nejdelší vlak, co jsem kdy viděl, vč. těch, co jsem viděl na Youtube), i když limit to pravděpodobně nebude. Pokud někdo víte, jaký je nejdelší zaznamenaný vlak na světě, tak se pochlubte:-). Další pozoruhodná věc je, že se zjevně víc vyplatí vybavit jeden superdlouhý vlak, než dva kratší, a to navzdory tomu, že počet lokomotiv i počet lidí na obsluze je vlastně stejný. A poslední zajímavá věc je, že u nás je nákladní vlaková doprava v hluboké depresi, zatímco v USA je potřeba vypravovat tři kilometry dlouhé vlaky, aby to vůbec uvezly..

     
    Komentář ze dne: 13.07.2014 17:14:22     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    U nas je nakladni vlakova doprava v hlkuboke depresi?

     
    Komentář ze dne: 13.07.2014 19:23:05     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Je to jednoduche. Vzdialenosti a objem tovaru. Aj v USA a Kanade sa na prepravu na podobne vzdialenosti ake mate v CR pouzivaju prakticky vyhradne kamiony.

     
    Komentář ze dne: 13.07.2014 20:52:35     Reagovat
    Autor: Hubert - Hubert
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    lokomotiv i počet lidí na obsluze je vlastně stejný

    Ne nutně, spousta moderních lokomotiv může být spřažena a ovládána z jednoho stanoviště. Např. reko brejle.

     
    Komentář ze dne: 13.07.2014 19:21:26     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Re:
    Rudne vlaky v Mauretanii mavaju okolo 200 voznov. Fyzicky najdlhsie vlaky asi mame my v Kanade - CN aj CP prevadzku kontajnerove vlaky o dlzke do 4200m Pocet vagonov bude asi mensi nez u tych rudnych vlakov.
    Prenos sil z cela vlaku sa obmedzuje pouzitim vlozenych rusnov.

     
    Komentář ze dne: 13.07.2014 19:44:39     Reagovat
    Autor: Hubert - Hubert
    Titulek:Re: Re:
    No jo, země neomezených možností :)
    Oproti těm sto a více dlouhým vlakům je například EN Metropol pidi vláček :)
    Co se výkonu týče, nic srovnatelného s řadou 350 (4000 kW) u nás v nezávislé trakci vyráběno nebylo. Brejláči, pomeranče, čmeláci, všechno max. 1500 kW. Ono to má všechno vesměs podobnou max. tažnou sílu, ale třeba brejle dají maximálně 100 km/h, kdežto krysa umí jezdit 160 km/h.

     
    Komentář ze dne: 13.07.2014 20:13:31     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Re: Re:
    Tak to je jednoduché: jedna 350, která má 4000 kW, to jsou přibližně tři brejlovci řady 750, zapřažení za sebou:-). 350 má nějaké srážky za to, že není nezávisle napájená a tudíž se zastaví, když vrchní pan železničář zhasne, což je trapné, uncool a out, čili to na ty tři brejlovce vychází přesně. Takže je to nějakých 130x3= 390 litrů. No, to už je docela slušnej raketoplán...

     
    Komentář ze dne: 13.07.2014 20:50:48     Reagovat
    Autor: Hubert - Hubert
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    :-)
    Nezávislost na drátech je u motorových lokomotiv kruciální benefit :-) Loni jsme s 362 (na rychlíku Dargov) zdechli v Kysaku a jak byla dobrá Bardota z RD Košice, když pro to jela a do těch Košic to dotáhla :-) Proběhl nezanedbatelný tuning troleje spalinami z šestiválce ČKD.

     
    Komentář ze dne: 13.07.2014 16:44:47     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re:
    Já bych prostě odhadl objem motoru, co by té mašině zhruba odpovídal, nejlépe na základě analogických dieselelektrických strojů. Něco si lze přidat i za pomocné agregáty, pokud je smysluplné předpokládat, že by u analogické mašiny s nezávislou trakcí byly konstruovány s použitím jednotek s vnitřním spalováním.

    Komentář ze dne: 14.07.2014 13:28:19     Reagovat
    Autor: paascha - paascha
    Titulek::-DD
    SKOT je good, ale řídí se to fakt debilně

    Komentář ze dne: 14.07.2014 23:30:01     Reagovat
    Autor: lab rat - lab rat
    Titulek:a co vykon?
    Nechtelo by to zohlednit i vykon a spotrebu?
    Treba muj nenapadny ctyrsetkonovy kombik (e46) je v nizsi kategorii nez dieselova ochcavka 4x4.

    Komentář ze dne: 15.07.2014 01:40:26     Reagovat
    Autor: cagliostro - cagliostro
    Titulek:takmer milion
    948 000 - drobec BelAZ 75710

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.