Komentáře ke článku: Test testu: Passat Combi Business edition (ze dne 28.10.2007, autor článku: D-FENS)
Přidat nový komentář
|
by se mely ZAKAZAT. Skoda papiru. Pomalu cokoliv je ve vetsine ohledu lepsi. Ale neberme zaslepencum idoly a modly. Nekomu holt neco nevysvetlis a to je dobre, alespon budou zazivat vice soku az budou predjeti, ci vezeni cimkoli jinym apod. I kdyz podplacene recenze uz tu take byly
|
|
Článek může být myšlen jako recese. Mířená ne na čtenáře, ale na redakci SM. Autor dostal zadání napsat oslavnou ódu na passáta, zadání splnil a článek byl otištěn. Čtenáři jasně vidí, jak si autor ze svých nadřízených vystřelil, protože takovou kopu hnoje by normální redaktor nepustil do tisku, ale v SM to myslí vážně.
Trochu to připomíná případ, kdy v roce 1992 James May do ročenky britského Autocaru propašoval skrytou zprávu (a byl za to vyhozen). Celá aféra je k nalezení na wikipedii.
|
|
Je videt, ze uroven autoru a komunity na tomhle serveru, na kterej bych bez doporuceni kamose, nikdy nesel odpovida me predstave tj. uroven fmetle pico voe.
Takze trosku vice info o autech a mene emoci. PD v novym passatu,co byl v testu, mel filtr pevnych castic, takze zadny kour sazi. A takovychto chyb je tenhle srver plnej. Uzivejte si sladke nevedomosti;-))
|
|
yeah, filtr pevnejch castic mozna passatky maj, nicmene jak cikán za bukem to nehulí jenom při konstantní rychlosti. pokud podřadim a vymáchám nohu v čerpadle, tak passátek zafunguje jako oliheň, auta za mnou se ztratí v oblaku inkoustu...
|
|
Autor, jehož ponižování se stalo tématem tohoto článku, možná napsal docela hloupý test, Váš článek je ovšem hloupý přinejmenším stejně, jen trochu jiným způsobem. Spíše je ještě hloupější.
Co se týká Passatu a lidí, kteří ho kritizují. Přesně jak zde již bylo řečeno, nevědomost je sladká. Sám jsem ještě nedávno patřil k nevědomým a ťukal si snad i na čelo, když jsem potkal pátého Passata za den. Jenže právě teď jsme v situaci, kdy se snažíme vybrat kombík pro rodinu. A po vyzkoušení všech vozů jako Mondeo, Mazda6, nyní i Avensis jsem se rozhodl vyzkoušet tedy i toho Passata. Za zkoušku člověk nic nedá, že... A byl jsem skoro v šoku. V kategoriích jízda, praktičnost, interiér - a dnes vlastně i cena - je Passat daleko vepředu před všemi ostatními. Je mi najednou úplně jedno, kolik Passatů jezdí na českých silnicích. Vím totiž, že jich tolik jezdí proto, že je ten tvz. Prassát prostě nejlepší. A posměváčkům (z nichž se, myslím, 75 % posmívá jen proto, že na Passata nemají a tiše závidí) a jejich povolávání "Passat plný prasat" se jen tiše směju... Zdá se totiž, že si asi brzy taky jednoho Prssata koupím. Howgh.
|
|
|
No nevím, "Mazda6" ani "Avensis" mi zhola nic neříkají. Nicméně Mondeo znám od kamaráda, Volvo (kombi) od jiného, a Prassatem jsem žel jel sám na tisícikilometrovou cestu, neboť jediné další auto, jež mi v půjčovně pro ten účel nabídlli jako "velký pohodlný vůz pro pět lidí" byla Ochcávka, a, pane Bože, Ty to vidíš, Astra.
A ještě nyní -- je tomu několik roků -- mne z té hrůzy oblévá ledový pot. Ponechám-li stranou Trabanta mého mládí a jeden výlet do Brna v Ochcávce, ničím horším jsem v životě nejel.
|
|
Výborný článek. Sám bych to lépe nenapsal. Díky.
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Test testu: Passat Combi Business edition
|