|
..a že těch 3l a výše jezdí u nás nejvíc..
|
|
|
Zřejmě jste si nevšiml, že většina grafů má v titulku "na jedno vozidlo".
|
|
Ve zpravach dnes byla reportaz o tom, ze dopravni experti zvazuji zvyseni soucasneho limitu hloubky vzorku z 1,6 mm na okolo 4 mm. Pry kvuli bezpecnosti:
http://www.ceskatelevize.cz/porady/1097181328-udalosti/211411000100417/video/
Kurna, mozna bych mel obvolat zname a byvale spoluzaky co delaj do aut a neco vymyslet, abychom se na teto zmene stihli poradne napakovat...
|
|
|
Koukam ze se tam zase projevila prudka inteligence nasich novinaru, v animaci bylo napsano prodlouzeni brzdne drahy sjete vs. nove pneu "+50%" a ovcim bylo prezentovano "dvojnasobek".
|
|
|
Už nejspíš nadešel čas na akci, tj. aby někdo po bouračce (já to nebudu, v autě nebourám) žalovat stát za újmu způsobenou tím, že musel 29.3. při +20 C brzdit před matkou na přechodu a úplně ji srovnal se zemí kvůli tomu, že při této teplotě mají zimáky o 25% delší brzdnou dráhu než leťňáky.
|
|
|
Taky jsem tu reportáž viděl a zas mě udivilo že znova, když se mluví o dalším utažení šroubu, dostalo několik lidí prostor s argumenty proč to zavést, a jen jeden tam namítnul že by se pneumatika měnila v polovině životnosti.
Nevím proč nikdy nikdo v TV při komentáři takový kraviny neřekne - a proč stále zavádět další omezení - nechte ty lidi přemýšlet samostaně...
|
|
|
On to mozna nekdo pri nataceni rekne ale pocitam ze je v zarodku hned eliminovan :) a kdyz ne hned tak ve strizne urcite
|
|
pár grafů, co jen potvrzují teorii kreativity (nikoliv relativity) zmrdů s funkcí. existují zmrdibalíčky, jinak též volební programy, honosně nazývané třeba ochrana klimatu, ochrana přírody, bezpečí na silnicích a jiné. ty jsou předkládány jako axiomy, na kterých naše civilizace neochvějně stojí a bez nich by určitě zanikla. a poté jsou do balíčků vkládány osobní postřehy, osobní omyly, iluze, nevyřízené účty, "rodičovské"tresty, zbytnělé emoce, lobisty zaplacené produkty, stádní potrava typu ´trestejme bohaté a ty v A8 nejvíc´(neplatí pro dobře vyškolené řidiče vládních limo), úsporné žárovky, daně z kravských prdů a jiné. s názvem balíčku to nemusí mít nic společného, tedy fakticky. snad jen to, že se zmrdí upgrady týkají dané oblasti. je to pořád dokola...
|
|
ja už se jen směju představě - a to momentálně opravdu až se za pupek popadám - kdyby se takoví zmrdi chytli zde oblíbené antisympatie kravatáků v ochcávkách ftédéíčkuvoe... a brali je jako cílovó skupino nějaké tétotální represe, jak by naše ekonomika zkrachovala, když by museli na mítingy a veledůležité obchodní schůze sockou aneb pěšky
|
|
V tom prvnim grafu vidim dokonce presne opacny ucinek BS: po zavedeni prudce naroste pocet mrtvych a pote zacne zase klesat, jako se to delo pred zavedenim BS. A to nevim, jestli je tahle statistika ocistena o vliv zmeny metodiky pocitani umrti "na autonehodu"?
|
|
|
A nekoresponduje náhodou první prudký růst mrtvých kolem roku 2002 s reklamní kampani TV Nova "chodec má na přechodu absolutní přednost"?
|
|
Co to Mondie za bazmek, když má na 2.9 litru jenom 20koní? :-)
|
|
|
Na sto let starý auto to není tak špatný :)
http://cs.wikipedia.org/wiki/Ford_model_T
|
|
Statisticky je moje šance nehody téměř nepatrná. To mě poněkud uklidnilo. Hlavně nekupovat auto do 3 litrů objemu.
|
|
|
To je fajn, takže za chvíli kvůli downsizingu budeš odkázán jen na ojetiny, to aby ses raději předzásobil :-)
|
|
|
|