|
To kupé je boží. 30i nebo 35i je velice rozumný motor v tom autě :-)
Design je svérázný. U nás jich moc není.
A zvlášť tenhle kousek v mé nejoblíbenější barevné kombinaci: světle šedou kůži uvnitř mám nejradši a modrý lak zvenku!
|
|
Vzhledově mi to přijde oboje neskutečně ošklivý...
Ale svezení to bude parádní, tomu věřím.
|
|
|
Nazivo to opravdu vypada lip nez na fotkach.
|
|
Jenom k té elektronické měrce oleje u BMW - je potřeba nejdříve ujet 10 nebo 20 km v kuse, přesný údaj jsem se dá dohledat v manuálu. Smysl to moc nedává, zvlášť při zmiňované výměně oleje, ale je to tak.
|
|
|
Díky za info. Ale to druhé měření proběhlo po zkušební jízdě, ale nevím kolik jsem najel, každopádně pak jsem to zkoušel po vrácení auta znovu a to bylo asi po 50km a pořád to samý. Zvláštní, nelíbí se mi to, zlatá měrka :-).
|
|
|
Jen pro info - konkrétní pasáž manuálu, kdyby to třeba někomu pomohlo:
http://oi67.tinypic.com/fns10m.jpg
|
|
|
K obavě z vrzání plastů: najel jsem na BMW 118 215 000 km a na X1 345 000 km a fkt tam nic nevrzalo a ani vzhled se nezměnil nijak podstaně k horšímu.
|
|
|
Tak to je skvělá zpráva pro zájemce o podobný auto! Ještě jsem v článku zapoměl dodat, že nezáleží jen na cyklech, ale i na čase, po kterém je materál vystaven působení, ale to je snad každému jasné. Každopádně, mě osobně mrzívá, když najdu v BMW lacině vypadající díly.
|
|
|