Komentáře ke článku: Traktor Zetor Simulátor: Edizione Italia (A-R 159 2.0 JTDm) (ze dne 01.03.2015, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
V létě na dovolený v Itálii jsem se do toho auta ve variantě SW zamiloval, strašně jsem ho chtěl a dokonce se mi o něm i zdálo :D. Na fórech strašili výdrží předních ramen pouze cca 40tkm a opravou za 20t, ekopíčovinama a stahováním zadních oken. Nic z toho by mi nevadilo, ani pořizovací cena (chtěl jsem rv2011), ale to auto bohužel nemá vůbec žádný kufr a já ho velmi často potřebuju. Velká škoda, takhle na ni jen slintám kdykoliv ji vidím...
|
|
|
Dovolil bych si oponovat, do verze SW se při sklopených sedadlech vleze naležato sušička/myčka. Takže ten kufr má, ale není to Mondeo, to je pravda.
|
|
|
Kdybych v tom vozil jednou za X let myčku, asi bych to překousl ;) podobně malej byl kufr v Cromě, která přitom zvenku připomíná MPV spíš než combi.
|
|
Vidím že to sem ještě nikdo nenapsal, tak budu první. Vyndat DPF je prasárna. Kdo nemá na servis ekokurvítek, neměl by si je kupovat.
|
|
|
Ono je to fuk, protože mít DPF je taky prasárna. Kdo nemá na to, aby jezdil na slušné palivo, má jezdit na kole :P
www.ocs.cz/CD/tdi.gif
|
|
|
Souhlasim s tim, ze ekokurvitka by se mela nabizet jako option, takze bych je nemusel kupovat. Pak ano.
Pred mesicem jsem jel do lesa, potreboval jsem vzit svuj trachturek. Byl jsem nervozni, jestli cinan, ktery zrejme nikdy nevidel snih ani z katalogu, v minus patnacti chytne.
Ooo... jak jsem zaplesal, kdyz motor po nazhaveni s letni naftou bez problemu chytil, proudil celou stodolu a bez problemu jsem i ve snehu odjel. To je totiz to, kam nafta opravdu patri => na pole. Pak neni nutne tam rvat zadne ekopicoviny a vse funguje, jak ma.
|
|
|
Zas úplně stejně debilní reakce, jako je u diskuzí kolem DPF zvykem. Zajímalo by mě, kde kdo přišel na to, že by majitelé aut s DPF ty filtry vytahovaly protože by neměly na nové. Já jsem DPF nevyndal kvůli tomu, že bych neměl na koupi nového. Důvod je prostě ten, že DPF v prvních generacích 159 prostě nefungovaly správně a auto by i s novým filtrem skončilo celkem brzo nepojízdné. Navíc když výrobce dělal varianty s i bez DPF, tak nevidím důvod, proč by bylo špatné ho dávat ven ;) U nového 2.0 JTDm už funguje dobře (v nadpisu je chyba, mám starší 2.4) a není důvod ho vytahovat.
Druhá věc je pochopitelně přínos ekologii, který je veškerý žádný. Ale na tom nesejde. Diskuze na tohle téma už tu proběhly a idioti, kteří si pořád chtějí myslet svoje ať si to klidně myslí. Sám jsem odpůrce dieselu a tohle JTDčko byl asi jedinej traktor, kterej jsem byl ochotnej zkousnout. Nicméně první a taky poslední. Nafta patří do kamen.
|
|
S nemožností zároveň používat kelímek s nápojem a autozásuvku, resp. USB jsem se už setkal u vícero vozů různých značek. Asi nějaký oblíbený desingnérský vtípek...
|
|
Onehdy k nam prijel nejaky dodavatel cervenou 159 Q4 Ti a take jsem se zamiloval. Platonicky. Je krasna...
|
|
Prosím autora článku, pokud je z Prahy, aby se mi ozval. Rád bych aby se semnou jel kouknout ja jednu 159
Díky
|
|
Ahoj, muzu potvrdit vetsinu info z clanku, mam 159 1.9 JTDm. ja tedy EGR menil za novy (5.000), DPF stale slouzi (160.000 km), puvodni vstriky, turbo. Je to mazel, ale jak deti rostou, budu muset poridit neco s vice mistem vzadu.
K vyndavani DPF, staci jet za akcelerujicim "vykuchanym" dyzlem a o ohleduplnosti majitele mate jasno.
Kdo chce Alfu, doporucuji, ale tu a tam se neco podela, je to proste italka...narocna, vasniva, odmenujici, ale drazsi na provoz.
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Traktor Zetor Simulátor: Edizione Italia (A-R 159 2.0 JTDm)
|