|
..nevím ( a nedovedu si představit ) koho tyhle "prdítka" dokážou nažhavit tak, že si to koupí.. :-
|
|
|
Mě by to prdítko celkem i nažhavit dokázalo. S motorem 1.4 TSI 94 kW nebo 1.8 TSI 118 kW by to mohlo být jistě zajímavé vozítko. Pakliže by s tímto motorem a standatní výbavou nepřekročilo 400k.
|
|
|
neboj nic, bude Alfa Mi.To s 1,8 T-jet;-)ale nebude za 400k a asi ani za 500:-(
|
|
|
Jednodusse, je to prece AUTO EMOCION, pyco. Tak to kazdej musi chtit, i kdyby na chleba nebylo. Na rozdil od skodofky. Ta je spatna, aaaano (mmmmmkey).
|
|
|
Jdi za štěstííííím, jdi za štěstíííím
To ne, škodovka je špatná, protože je špatná. Kde jsou časy Octavie I TDI 81kW nebo Fabie I.
Jdi za štěstííííím, jdi za štěstíííím
Superb: Auto hrůzy. Motor má chod kultivovaný jako albánská pračka. Řazení je přibližné, připomíná slosování. Vůz se v zatáčkách kroutí. Laciné managerské doplňky vevnitř, vnitřek z první poloviny devadesátých let, mizerné jízdní parametry, všudypřítomný hluk turbodieselové jednotky.
Jdi za štěstííííím, jdi za štěstíííím
Octavia II přezdívaná Kanec: TDI fblekfontu pyčo. Pedály se třesou. Motor v malých otáčkách občas chcípne s hrozivou kovovou ranou. S dveřmi se musí mlátit. V servisu byla jen čtyřikrát co já vím. Posledně dojela ze Stuttgartu se zablokovaným stavěním lopatek turba. Má najeto 90k, ale už je zralá na důchoďák.
Jdi za štěstííííím, jdi za štěstíííím
Fabia II: Joyride století s tříhrnkem, protože Octavia byla právě fservisu. Do kopce jsem řadil trojku. Rychlejší Avie a velké kamióny nelze předjet. Za cenu vypnutí klimatizace a zavření oken jsem z kopce udolal cisternu. Kolmé boky a málo skloněné čelní sklo vyvolává dojem, že sedím v Š-120, náklon v zatáčce byl převzat pro změnu z felicie. Hustý Schade stajl podtrhují kvalitní skřípající plasty a opět nutnost mlátit s dveřma. Spotřeba na 300km trati dálnice + I.třída = 8,3l/100km. Od té doby jsem požádal sekretářku, až příště bude brát auto z půjčovny, aby to nebyla laskavě nebyla Škoda
Jdi za štěstííííím, jdi za štěstíííím
Komu by bylo málo, že ty auta stojí za ho*no, ten může vychutnat televizní reklamu stadký hlas Karla Gotta a pohled na potácející se knedlíkožrouty pod vlivem drog nebo čeho.
Jdi za štěstííííím, jdi za štěstíííím
|
|
|
Myslel jsem, že na Fabii všichni na D-F nadávají neoprávněně. Vždyť nemůže být tak hrozná. Pak se mi dostalo té pocty usednout za volant FII kombi s tříválcovým nafťákem a musím vám dát za pravdu. To auto je prostě dílo.
Jo a překvapilo mě, že u nového Superbu v základu za 599,900 není rádio. Která automobilka si to dneska dovolí?
|
|
|
no my máme ve fabrice fábie takový ty normální na benzín se čtyřmi válci a jezdí to pěkně.
|
|
|
No, dneska si to dovolí třeba Ford Mondeo Core za 666.900,- a Opel Vectra Essentia za 692.900,- :-D Ani jeden z těchto jmenovaných ve výbavě za tuto cenu autorádio nemá. Překvapení že ?
|
|
|
Hezké, ale pro doplnění by se slušelo uvést, že u Mondea a Vectry se dá k základní výbavě originál rádio volitelně za pár tisíc dokoupit. U Superblba to nelze - pokud chceš origo rádio, musíš si koupit vyšší výbavu (+ min. 20 000). Simpli klefra...
|
|
|
Necekal jsem, ze se na takovou jednoduchou provokaci chyti sam D-Fens a stravi cca 10 minut zivota vysvetlovnim proc Skoda neeee.
Btw. novou Fabii povazuju take za krok vedle.
Ostatni vyhrady smerujici k motorizaci koncernovych vozitek jsou spolecna i pro ostatni koncernove znacky. Koneckoncu i Seat se obslouzi v koncernovych regalech (ano i presto, ze je kurva todleto AUTO EMOCION)....
Skoda je proste znacka vyrabejici lacina auta, ktera +- slouzi ok. To ze se v Cechach Skoda chova cenove jako prase, je vec jina. Za klasicke UVP v Cechach bych si Skodovku nikdy nekoupil. Reimportovana Octavka Combi 1.9 TDI/Elegance za cca 450 tisic mi prijde jako za +- ok penize primerene muziky.
Co se tyce spolehlivost, tak znam par pripadu presne opacnych. Sam mam jedno takove vozitko (ano ted jsem se odkopal jako skodovkar). Po najetych cca 120 tkm, zadny vetsi problem (akorat vymena brzdovych desticek pri cca 90 tkm a vetsi spotreba zarovek do prednich svetlometu cca 8 kousku vcetne neuspesneho experimentu s noname zarovkama za cca 100 Kc/2kusy). Z meho okoli jezdi se Skodovkama jeste nekolik lidi a vetsinou dobre zkusenosti (napr. Oktavia I 1,9 TDI najeto 250 tisic km - jeden problem s ABS cidlem).
|
|
|
Jů, sem taky škodovkář, mam Š 105 a je to bomba. Za ty léta jsem do údržby vrazil pár tisícovek a vždycky mě dovezla. Nerozhodili ji ani průjezd drátěnym plotem či zamčenou železnou branou s následnym odrazem od cihlovýho sloupu. Taky bych vyzdvihl schopnost jízdy po svodidlech a to že i v hicu si můžu nechat v kufru pití a kdykoliv ho vyndám, tak se dá pít s osvěžujícím pocitem. Neměnil bych. Díky Škodo!
|
|
|
Neni lepsiho pohledu na svete, nez na rozzarena ocka dlouholeteho uzivatele vozu Skoda.
Jen tak dal vesely chlapiku!
|
|
|
Zadní náhon má svoje přednosti :o)
|
|
|
Jiste, ty nejpokrovejsi automobilky to pochopily. Namatkou Mercedes, BMW ci Jaguar. Skoda byla bohuzel vrzena od 40 let zpet, kdyz ji stvava imperialisticka automobilka VW, nadiktovala opustit revolucni koncept vse vzadu a vrhla ji do zpuchreleho bahna konceptu vse vpredu.
|
|
|
Je jedinej důvod motoru ve předu, že při rozstřelu o lampu mám větší šanci v pokračování života, nebo to má taky jiný výhody? Díky
|
|
|
Největší výhoda je podle mě využitelnost zadku auta na pořádnej kufr s pátejma dveřma. To se s autem s motorem vzadu dělá dost těžko (škodovka o tom ví svoje, jejich model 1000 kombi s motorem vzadu, přezdívaný hajaja, měl nemálo problémů, hlavní dva byly přehřívání motoru a přetížení zadní nápravy).
Další věc je asi lepší projíždění zatáček, lehkej zadek neustřelí mimo a kola vpředu auto vytáhujou ze zatáčky/smyku.
Samo že to má i nevýhody, motor vpředu rád hrabe a to hlavně na sněhu. Tam je "zadohrab" lepší.
|
|
|
Pravda, kufr. A i to chlazení bude mít taky výhody, ten problém mi není zcela cizí :)
|
|
|
No a v neposlední řadě to auto pak mnohem líp topí. Favorit ve srovnání se škodou 105 topí jako drak.
|
|
|
Kola vpředu auto vytáhujou ze zatáčky/smyku.
Ano. Rovnou do skarpy.
|
|
|
Jak do škarpy? Kola jsou snad v rejdu, ne?
|
|
|
Někteří lidé milujou jízdu škarpou
|
|
|
Mam-li smyk, znamena to, ze kola prokluzuji. Typicky u predohrabu kola predni. Myslite, ze pokud mi kolo prokluzuje v jednom smeru (rovnem), tak ze ve druhem smeru (pricnem) si zachova svoji adhesi?
|
|
|
No to máš čoveče pravdu. Takže u předohrabu jde spíš o to, že se do smyku nedostane tak lehce jako zadohrab. Nebo se zase pletu?
|
|
|
no já teda nevím, ale už od několika majitelů BMW jsem slyšel, že se to na byť jen trošku horším povrchu v podstatě bez elektroniky nedá řídit. nevím, já nikdy takový auto neměl.
stejně bych řekl, že odpověď na otázku: předohrab či zadohrab zní: subaru :o)
|
|
|
Ano, Subaru (ale i jine predozadohraby) spojuji vsechny vyhody obou koncepci a pridavaji jeste neco navic, ale i se 4WD se musi clovek naucit jezdit (a hlavne zvladat smyk), aby ty vyhody plne vyuzil (nejvic jsem toho osobne ze Subar najezdil s Leone a Legacy, neco malo s Foresterem, ktery se ovsem diky jine koncepci kastle chova zase trosku jinak). A co se tyce tech zadohrabu - mjfox u nich smesuje dva velmi rozdilne modely ... jeden model je nahon dozadu s motorem vzadu (typicky S1000MB, S100, S120 a jejich varianty), ktery diky tezkemu zadku nema (nepocitame-li 4WD) na snehu temer konkurenci (moje osobni zkusenost s mym vybec prvnim autem S110R byla takova, ze jsem tehdy i na hodne sjetych letnich gumach vyjel v zime bez problemu vsechno - na zimni obuti jsem tehdy nemel penize, ale u dalsich mych vozu uz byly zimni pneu samozrejmosti a to nejen s ohledem na jinou koncepci) ... a druhy model je s motorem vepredu a nahonem dozadu (v dobe prvniho modelu typicky ziguliky, dodnes napr. ty BMW apod.), ktery ma na snehu naopak uplne nejhorsi chovani (mel jsem s touto koncepci Mitsubishi Lancer a v zime jsem v kufru za obema koly musel vozit dve betonove kostky, abych s tim vubec nekam vyjel a retezy, pisek plus lopatu vzdy sebou). Predohraby s motorem vepredu (o predohrabu s motorem vzadu jsem jeste neslysel ;-) jsou pri chovani na snehu nekde mezi tim, ale v kazdem pripade kazdy z techto modelu vyzaduje pri smyku od ridice uplne jine chovani, takze ta mjfoxova zkratka ve me budi podezreni, ze toho vasnivy cyklista mjfox asi v autech (a obzvlast na snehu) jeste nejspis mnoho nenajezdil ... ;-)
|
|
|
Ifosi, bystřejší čtenáři pochopili, že jsem porovnával auto s motorem vpředu s autem s motorem i pohonem vzadu, to jen tys mi musel vnutit toho žigulíka, abyses pak vášnivě rozepsal, jak nemám pravdu.
Ohledně tvojeho odhadu kolik jsem toho najezdil a na čem - jestli seš stejně dobrej řidič jako jasnovidec, tak doufám, že se s tebou na silnici nikdy nepotkám.
|
|
|
Že by Favorita připravovala škodovka do výroby za socializmu pod diktátem VW? To mi soudruzi zase něco zatajili, dodnes jsem si myslel že to byla vlastní akce škodovky a Bertoneho v rámci akce dohnat, předehnat, neztratit stopu.
|
|
|
Bertone, ten prisluhovac imperialistickych sani, ten emericky agent a zaprodanec? On prispel k rozkulaceni jedinecneho "Think Tanku" objimajicim koncept vse vzadu. To on znicil originalitu mladoboleslavskych lidovych vozitek.
</ironie>
</sranda>
|
|
|
Mohu soudit jen FII, protože OII jsem neřídil.
Design je hnusný, jen na dlouhou verzi jde koukat, ovšem to je čistě můj soud a každý nechť si udělá svůj názor. Uvnitř vzhledově lepší, žádné praskání nebo vrzání jsem za několik tisíc km neslyšel. Motor, naštěstí ne HTP, ale nějaká výkonnější benzinová jednotka (nezkoumal jsem papíry, takže nevím, kolik přesně má kobyl) s přehledem stačí na traktor, Avii, Skoda 1xx a další podobné stroje. Dědkovské jízdě, kterou mám rád, tento výkon odpovídá (bude to min 50 kW, ale možná od FI pár koníků přidali). Spotřeba na dálnici samozřejmě není slavná, navíc záleží na náladě řidiče. V klidu se dá jet za 6 něco, v kalupu k sedmi osmi. Není to stroj na polykání kilometrů, při 130 už je dost hlučný a zbytečně chlastá, to je pravda.
A výsledek? Je to běžný spotřební křáp. Nezaslouží si myslím velkého zatracování ani vynášení do nebes. Osobně bych si to nikdy nekoupil, ale osobně bych ani nikde na to neplival.
|
|
|
D-Fensi Ochcáfka II 4x4 2.0 TDčervenéI - 103Kw 4/2007 v současnosti najeto přes 100k km. Problém pouze to, že při delších trasách např. Praha-Ostrava řidič nepozná defekt zadní pneumatiky. Stalo se 2x. A když chci, tak mi neujede nikdo( na českých cestách to stejně nejde).Ale auto jezdí hodně rychle, podvozek oproti 4x4 I. se chová trochu jinak, ale jízdní vlastnosti má II 100% lepší (i vzhledem k Haldexu II) jak na dálnici, tak i na okresních cestách, o sněhu nemluvě. Jízdní vlastnosti se takřka nemění s narůstající kilometráží.
Ono totiž D-Fensi záleží na tom, kdo s tím autem jezdí a jak se k autu chová-
a tím chci říct, že k autům z půjčoven se obecně všichni chovají jako hovada. Typicky české z cizího krev neteče.
A proto si myslím, že tvé domněnky jsou v případě aut z půjčovny mylné. Resp. u služebních aut, které používá více lidí je to ten samý případ. Pokud se k tmou autu budeš chovat slušně vydrží dlouho.
Pokud tomu nebudeš dávat furt knedlu, tak to ani žrát nebude, ani nebudeš brzdit provoz. Kdo říká, že to nejde, lže.
A Fabie tříhrnek? Omg kdo si tohle auto vezme(koupí), aby s ním jezdil po rychlostních komunikacích? Tohle je metropolitní nákupní taška a ne záoceánský parník.
Účel světí prostředek.
Má to svoji logiku ne?
|
|
|
No to jsi se pane zblaznil ne ??? :) " A když chci, tak mi neujede nikdo " - takových Octavii II jsem ve zpetnem zrcatku videl na dalnici hodne :) Jedno "pracovni" mame MB W210 300T DT a s tim Ti garantuji nasekam jak malemu hosikovi a druhe mame BMW 330 xi a s tim Ti garantuji nasekam nez tam vykvedlas 2. rychlostni stupen ... probudte se pane :)
|
|
|
Jestli von to donchujan nemyslel jako v tom vtipu - "Já můžu mít sex kdykoliv se mi zachce. Třeba vloni se mi nechtělo vůbec..." ;o)
|
|
|
Takoveto zavodni magory skutecne nemuzu vydychat. Vy dve jelita, slapat na plyn umi kazdy mentalni kastrat. Nejakou dobu jsem jezdil v rychlych vozech, ale velkych vyhod nejakeho zavodeni v beznem provozu nespatruji (casova uspora minimalni, vyplytvaneho paliva hromady a stressu na silnicich hromady).
|
|
|
Vazeny magore, nikde jsem nepsal, ze jsem zavodnik, pouze reaguji na prispevek, ve kterem pisatel udava, ze s Octavii II. ujede kazdemu ... je dobre si pripomenout, ze existuji mnohem silnejsi vozy a to zejmena lidem, kteri vlastni Octavii II. protoze zrovna oni tento fakt jaksi neznaji. O jakkemkoliv zavodeni nepadlo ani slovo, doporucuji salek horkeho kakaa a romanticky film !!!
|
|
|
O zavodeni jsi ve svem slabomyslnem prispevku samozrejme psal. Pokud nechapes psany text patris k tem mene inteligentnim v populaci, pokud nerozumis ani textu, ktery si napsal sam, tak uz jsi vyjimecny...
|
|
|
Nu, pane KdysiJsemJezdivalRychlymVozem, asi trpite halucinacemi. A otravnym hnidopisstvim k tomu. Jeden jouda s autem, ktere ma tachometr do 200, se holedba, ze ho nikdo nepredjede. Tom mu sice veselym, ale srozumitelnym zpusobem naznacil, ze se myli. (Pro tezce chapave hnidopichy - k zavodu doslo virtualne po internetu.) Potom prijde pan ZcelaZjevneNikdyNicAsponTrochuRychlejsihoNeridil a ma pindy na jakesi s nicim nesouvisejici tema zavodniku. A jeste se divi, ze nebyl pochopen. Nu, nejvetsi geniove byvaji pochopeni az posmrtne. Tak trpelivost.
A na okraj: Vyraz KdysiJsemJezdivalRychlymVozem, ale... je totozny s vyrazem KdysiJsemToDelavalSeZenou, AleTedUzJsemSeZklidnilAJenSiToObcasPohladimRukou.
|
|
|
V zasade je mi to dost u cadaku, co si o me par vygumu na netu mysli. Rychle vozy se daji jenom kousek za kopecky pujcit za par Ecek (a za jeste mene s platinovou kartu) napr. u Sixtu na vikend (v zavislosti na projektove lokaci mi to vcetne paliva platila firma). Ja bych za toto maximalni poteseni pro primitivy, jako jsi ty, nikdy svoje penize nevydal.
Btw. vetsina tech rychlejsich plechovek ma beztak omezovac na 250km/h (takze v opravdu rychlem aute jsem skutecne jeste nejel) a navic se to da jet s rozumnym rizikem i v Nemecku jen na par dalnicich napr. A9 kousek od Norimberka. Jsem rad, ze mam ridicskou pubertu uz nejaky ten rok za sebou a sva hloupa leta prezil ja i ostatni kolem me se vsema oudama.
Navic jsem videl v zivote par (nastesti doslova jen par) zavodniku, kteri dozavodili a jeden vzal sebou i dva me pribuzne.
No nic, uz vas v tom vasem klubu rychlych internetovych blbecku ponecham bez ruseni, pane UzJsemSTimJezdilvAutoTipu, nebo PakJsemSeProbudilAOnaRukaVNocniku, ci KoupeUmeleVaginyUsetriNamahu.
PS: Cim to, ze na netu se vyskytuje nadproprocne vysoke procento ridicu Ferrari, Bugatti Veyron, nebo tech umirnenejsich BMW 645, nebo "socialu" s 330xi atp.?
|
|
|
Dobre, dobre. To vsechno beru. Ale uznas snad, ze vlastnictvi nebo pouzivani rychleho auta neznamena, ze to auto bud stoji nebo jede maximalni rychlosti. Neco mezi tim snad existuje taky.
No. A jeden prohlasi "nikdo mi s mou turbo pleckou neujede", druhej rekne "to tezko, obe moje plechovky by ti s prehledem ujely" (podminovaci zpusob je tam, o.k.?). A pak do toho vpadnes ty s nejakym zavodenim a magory.
BTW: Ten omezovac je pekny svinstvo, pokud se teda neda hacknout.
|
|
|
At si kazdy jezdi s cim chce a svoje penize utraci za co chce. Jenom se mi po tom prseni se, jak kdo komu ujede (by ujel), dela vyrazka. V tom sporu tech dvou pripadu je mi fakt jedno, kdo komu ujede, ci neujede, ci jezdi rychle, nebo ne. Proste z toho jsem, diky Bohu, vyrostl.
Nejaky omezovac mi po par zkusenostech nevadi. Kdo zkusil nouzove brzdit z cca 230-240 km/h na 80 km/h kvuli predjizdejicim kamionum (treba par mist na A6 kousek od hranic jsou, ac se nezda plne zatacek, na kterych neni dost daleko videt, aby clovek brzdil kvuli kamionum jako clovek - jeden si to an neuvedomi...). Z tech rychlosti se brzdi fakt dost blbe i ve vozech s dostatecne dimenzovanymi brzdami. No jedna historka k druhe a clovek se nauci tolik nespechat + na vlastni vuz se da z firmy vytocit dost cocky....
|
|
|
Jen tak na okraj, z jazykového koutku: AUTO EMOCION znamená (mj.) SAMOHANA. Auto=samo, emocion=vzrušení. Použité zdroje: slovník cizích slov, česko-španělský slovník.
... člověka to prostě baví.
|
|
|
V tomhle případě je snad AUTO zkratka od AUTOMOBIL, tedy samohyb. A EMOCIÓN znamená vzrušení, dojetí, emoce, pohnutí nebo rozčilení. Tak si vyber.
|
|
|
to je zase teorie. vzrušení to sice je, leč nikoliv fyzické ale psychické. Nápověda: Emocion=emoce. Když už, tak by se autoemocion dalo volně přeložit jako "samonasírací". Ale v daném případě bude "auto" opravdu zkratka od "automobil".
|
|
|
společné otázky pro mjfox a shn:
1. poznáte vtip? ...dobře, tak aspoň pokus o vtip?
2. jste bot?
|
|
|
Přidal bych lingvistický dotaz: Proč se zde (na df webu) píše o Škodě vždycky coby o Schade a chudák Seat zůstává nepřeložen? Vždyť by to byl krásný reklamní slogan - "Sedátko - samohana"
A stejně dobře by znělo i "Nejspolehlivější auto na britském trhu - Brod Ohnisko"
Chce to jen nebýt líný překládat...
|
|
|
Nemá nejspolehlivější vozítko na trhu spíš něco společného s rohlíky?
|
|
Je docela sranda cist jak je Fabia strasna od nekoho, kdo jezdi v Cordobe a chvali si ji, kdyz je to v podstate jen Fabia s jinym oplechovanim... Trosicku na hlavicku. :)
|
|
Tak nevim, mam audi a4 1995 r.v. 1.9 tdi
Jezdim s klimou po meste za 5,5 litru, kdyz se chci kochat krajinou, jedu z prahy do brna a nazpet za 500,- ceskych penizku. Kdyz nejedu BEZPECNE (rychlost je spatna aaaano?) veme si max 7 litru. Nema zavady, 17" kola dodavaji i fajn vzhled. Chtel sem nove auto, ale nakonec sem si to rozmyslel. Davat 300-400k za novy vuz, jen proto ze ma o 2 airbagy (nebo i vic) navic, mi neprijde zrovna vyhodny. Automat klimu mam taky, tempomat a wokna v elektrice pyco jakbysmet.
Nejradsi bych bmw 330d ale to je zas 1,2 mice a vic. Holt nemam 12 deti a neposilam je do ulic krast, tak zas koupim ojety :)))
|
|
Hmmm...asi i nadále zůstanu u BMW... Luxusní sedmičku r.v. 98 seženu okolo 150-200 tis. a je to auto, který by v poho zvládlo milion km.... žere, no... to vim.. ale zas neseru prachy po celym autě, jen do tý nádrže... ve výsledku utratim stejně jako ostatní, co u píva řeší, jestli maj dlouhodobku za 5,1122 nebo 4,9232
|
|
|
do tý doby, než ti to ukradnou a udělaj z toho "super díly z druhovýroby", který si jiní podobní majitelé ojetých vozů tak strašně rádi kupují.
kdepak, kvůli tadytomu bych BMW nechtěl a starý už vůbec ne.
|
|
Vzdycky me udivuje procitani komentaru zhusta koncicich flamewary na tema kterej plech se min sere, ci dehet vic kouri s neodmyslitelnym zaverem ze nejvetsi srot je uprava HTP...
At si kazdy jezdi v cem chce. Jsou to other people prachy, pohodli, spolehlivost, bezpecnost, v neposledni rade vice ci mene naplnena ocekavani.
Kazde auto ma svuj ucel a paklize si nekdo mysli, ze s jednim vozidlem pokryje vsechny situace, tak je to zkratka magor.
Nová Ibiza - jaká je?
Nevim a je mi to u prdele. Ale az budu muset casem vymenit uz slusne olitanou mestskou minipisklu za podobny vytvor byt novejsiho data vyroby, bude me tento segment zajimat. Seat to asi nebude, ale u nekoho jineho treba ano. Netvrdim, ze se mnou musi zbytek sveta sdilet mou slabost pro drahou (nekdy predrazenou) Toyotu.
A udelam to proto, ze treba jezdeni preplechovanym Praglem v kombiku obsahujicim jedno telo povazuju za masochismus nejhrubsiho kalibru.
Kazdemu co jeho jest. Ridit to bude vzdy prave ten jeden z nas. A sam si rozhoduje o tom, jestli v pohode ci nasran. V horsim pripade frustrovan. Od frustrace v dusledku nepomuze asi zadny kchar. A kdyz, tak pouze docasne...
|
|
|
Mýlíš se minimálně ve dvou věcech:
1 - bezpečnost NENÍ pochopitelně záležitostí jen jednoho konkrétního účastníka provozu
2 - HTP a jiná podmotorovaná auta vytvářejí za pomalými, nákladními vozy další špunt a z Avie (s přisátou haťapkou), kterou předjede na první delší rovince do kopce i dvacetiletej Žigul, se stává pro všechny překážka v plynulosti silničního provozu, který je rok od roku hustší.
Špatně sis také vyložil myšlenku článku. Ten nevzniknul, aby se jakýsi Drozda zamyslel, jestli Seat jo nebo ne. Ten vzniknul, protože obsahuje mimo konkrétních věcí o Ibize také jisté postřehy platné obecně při výběru automobilu, které se hodí kde komu...
...pokud ovšem ten Kde Kdo není Petr Drozda z Prahy, kterej prostě MUSÍ ventilovat svůj mylný pocit, že právě on je cílema je plánovitě obtěžován...a spojit to s prezentací své vřelé náklonnosti k Toyotě - která v segmentu malých aut není nijak vyjímečným hráčem a její nákupní tašky jsou spolehlivostí i exteriérem podobné konkurenci víc než hodně.
Pokud tě sere městský provoz a pohyb v něm považuješ za sebemrskačství, kup si skůtr/motoku a ne auto...vole!
|
|
|
Myslím, že jsi zbytečně radikální. Drozdův názor je poměrně svérázný a dovolím si tvrdit, pochopitelný... ;-)
|
|
|
prosil bych špetku nnávisti hloupý sysle. nějaký nahoz např. na podkurevče nebo malý péro by nebyl ??
|
|
|
Mám dneska smířlivou náladu. Strávil jsem příjemné dvě hodiny s kolegou Láďou, který měl s sebou své roční podkurevče Karolínku, roztomile žvatlala a smáli jsme se tomu, jak se ksichtí když dostává dudlílk. Popíjeli jsme Plzničku a řešili svátost početí a nevhodnost mužů k monogamii.
Proto jsem se pokusil Honzovi naznačit velmi mírnou cestou, že Drozda se nemýlí. On se mýlit totiž nemůže.
Vyjádření zdravého přístupu k frustraci (a jistě i k té sexuální) prostě provokuje pořád jedny a ty samé jedince.
|
|
|
to je naprosto nechutné. takže chceš říct, že místo, abys bojoval za prosasení konservatismu a ochrany soukromého majetku, tak místo toho hloupě tlacháš jako pivní vohnout s prvním okoceným ydyotem, který se ti namane. kam se poděl tvůj sdravý rosum (c) ????
|
|
|
Nemám ponětí, má duše mívá zatmění (c), takže jsem podlehl mámení plzeňského a tlachání o nesmyslech. Připadám si velmi málo konservativní.
Co čert nechtěl, ani se nenašel nikdo, kdo by chtěl podkurevče zahlušit, neb co chvíli obtěžovalo okolí veselým smíchem a máváním ručkama.
|
|
|
to mohu potvrdit - můj replikant mě taktéž surově obtěžuje smíchem a nenchá mě ani sepsat žalobu na omezování osobní svobody rodiče :o)
|
|
|
No to je naprosto nechutné (tasteless). Měl bys haranta řádně ujařmit, protože asketická výchova je prospěšná. Pouze vohnouti mého ražení s dětmi dovádějí a radují se z jejich veselého výskání.
|
|
|
nu ovšem - vymýšlím postroj, který by při každém pohybu vyráběl ekologickou elektrickou energii a přemýšlím, jak hozabavit, aby té energie vyrobil co nejvíc - tím by částečně pokryl náklady na svůj provoz. nevěřil bys, kolik peněz stojí udržování takového soukromého majetku - asi mu založím kreditní účet, který mu předložím po dovršení 6ti let, kdy bude již trestně odpovědný a předhodím ho právnímu zástupci (exekutorovi), aby mu připomněl jeho práva a odpovědnost vrátit rodičům dluh. držím mu palce hlavně s úhradou penále. nějakým smíchem mě rozhodně neobalamutí !!!
|
|
|
Viděl bych to na dřeváky, režnou košili, kalhoty ze kterých bude koukat mlíčen a denně vyhánět husy na pastvu. To malého rebela zkrotí, vypadá to dostatečně konservativně a z husí bude užitek.
Postup ve stylu tradičního venkova, woe - tam jsou základy tradiční společnosti!
|
|
|
Moje dcerka dokonce obtěžuje smíchem a vyzývavými pohledy okolní spolucestují v MHD. Ti jí to nezřídka oplácejí stejnou mincí, místo aby vyjádřili svoje znechucení nad asociálností a vyrurušováním ze strany úplně cizího haranta. Svět se řítí do záhuby. Kde jsou konservativní postoje! Kde je umírněnost?!
Mimochodem řeším těžké právnicko-ekonomické dilema. Dcerka vyhrabala na písku autíčko a vzala si ho domů. Teď nevím, jeslti mám doma kriminálníka (odcisení cisího majetku) nebo ekologického aktivistu (recyklace odpadu z neobnovitelných zdrojů). Jak by jistě napsal Honza Herodes, v každém případě jsem zklamal jako rodič, dítě krade auta po okolí a má mozek vymitý zelenými ekofašisty.
|
|
|
je to opravdový hnus - zvlášť přihlédneme-li k zákonům genetiky ..
já byl zase šokován, když náš replikant po pouhých několika měs. života sáhl psovi do oka nebo když bez varování udeřil svou matku a přerazil jí chrastítkem čelist - měli jsme co dělat, aby službu konající lékařka uvěřila této naší verzi a nehnala nás před soud a replikantovi nezajistila přísnější výchovu v detenčním ústavu.
|
|
|
hele,nechcete na d-f založit cosi jako rodičovské okénko?
|
|
|
myslíš chlívek pro okocené idioty, co závidí bohatcům jejich penýse ?
|
|
|
něco takového mám na mysli.
výměna zkušeností.
a hned ti jednu dám:"kurevsky si to užívej"
dokud jsou malý.čéče já jsem v noci nervózní jako pes když někam jedou třeba na zábavu.jestli je třeba někdo nezabije.
|
|
|
Jo, hlavně jim nekupuj motorku. Víš jak to končí - na diskusních fórech :D
|
|
|
ty vole ešče to tak
až si udělá papíry tak možná nějaký auto ale motorku? na tom jsem si dršku už rozbil,tak se to snažím vymlouvat.
|
|
|
Nechcete podobne reci rozvijet, az budete jednou sedet s vyvalenym pupkem a gambacem v ruce na proprdenem gauci a sledovat televizni noviny?
Me jednou pokousal pes a malem jsem prisel o zivot v jeskyni. Takze jeste deckam rozmluvte i zvirata, jeskyne (tohle byla verejne pristupna, takze i ty) a jeste treba jizdu vytahem.
|
|
Auto je malý. Vzadu je zoufale málo místa, nová fabia je proti tomu co se prostoru týče mercedes. Ty krátký dveře vepředu taky nevypadaj moc dobře. Prostě na fotkách super, v reálu sem se zhrozil
|
|
|