Komentáře ke článku: Citoren AX 1,4 GTi (ze dne 01.07.2007, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
..a kontrolní otázka.. krom vrakoviště to koupí v dnešní době kdo ? .. chudý student ? :-
|
|
|
Každý zboží si najde svýho kupce ;) Je to jen otázka ceny.
|
|
|
Je vidět že už dávno chudý student nejseš :)
|
|
uz je to tu zas... zas se tu bude rozebirat uzitecnost aut do 5ti tis. atd atd...
jdu snad radsi spat...
|
|
|
Pan se urazil? Panovi vadi, ze nekdo nehodla investovat do auticka statisice? Spousta lidi proste nebude kupovat auto za vic, nez 15k, protoze jim staci i polovrak. Ja najezdit za rok 5000km taky nekupuju auto za 500 000.
|
|
|
ale prd...já se právě neurazil...já jen poukazoval na to, že se tu zas vyrojí mraky příspěvků od lidí, za který mě mylně považuješ... :-D já měl donedávna UNO 1.3 turbo a taky jsem ho tu tvrdě obhajoval...
|
|
recenze auta za par litru benzinu mi neprijde jako nejprinosnejsi. myslel jsem, ze zdejsi prispevatele maji nejen vice intelektu, ale tim padem i vice penez a jezdej prinejmensim normalnimi auty a ne trikolkama z vrakoviste. ten jinej odstin dveri je super:-))
|
|
|
Cim vetsi intelekt, tim lepsi auto? Zajimava umera :)))
|
|
|
Čím větší intelekt, tím jednotnější barva na celém voze. Ti nejchytřejší z nás mají i pneumatiky v barvě kapoty.
Chrom a dřevo se samozřejmě nepočítá.
|
|
|
Úměra, kterou lze najít v úvahách taxikářů na Malém náměstí v Praze. Resp. kdysi taxikářů Torges, nyní řidičů pseudoveteránů s cedulkami Sightseeing Tour. Upozorňuji na zmatení pojmů, neboť oni si pod pojmem "intelekt" představují penis popř. výpis z účtu. A občas vystupují pod nickem připomínajícím občana severské země.
|
|
... ze prumerneho navstevnika, pro ktereho je tento web urcen, urcite nebudou zajimat 15 a vice let stare pastiky. Diskuse by se spise mela odvijet smerem, jestli by takove priblizovadla mely jeste jezdit po silnicich, pripadne uvalit nejakou dan za znecistovani :-) A ted socky do me at je po me :-))
|
|
Nevim, co proti tomu článku všichni máte, mně připadá docela zajímavej. Nedávno tady byl test favorita (těch je tady dokonce víc). Nakonec, můžete to brát jako pohled do historie, čím se taky dřiv jezdilo ;)
Citroen AX mě designově moc neoslovil, zvenku je zvláštně hranatej a přitom šikmej, a ten volant je taky originální ;) To takovej Peugeot 205 je imho povedenější.
|
|
tady má někdo doma 10let starýho passata 1.6htpmpiclx s elektrickým stahováním jednoho okýnka a už se tu musí předvádět že recenze na starou paštiku sem nepatří. I když mě AX nic neříká tak článek byl napsaný pěkně a dávám za 1. Mimochodem jsem párkrát jel v AX tuším 1.3? a motor tahal opravdu pěkně, docela fičák:) Pro případnou odezvu na tuto reakci jezdím C220D.
|
|
To auto (míněno CitroenAX) je mimochodem něco strašnýho, má jedinou ale opravdu jedinou výhodu (pro někoho rozhodující) a to nízké provozní náklady. Karoserie je směšně konstruovaná a bourat v tom je jízdenka do márnice. Kdo si někdy prohlédl třeba konstrukci pátých dveří, ví o čem mluvím. V základním běžném provedení zapomeňte na teploměr cladící kapaliny nebo třeba na pětirychlostní skříň. Přední světlomety uchycené na figurky z Člověče nezlob se a opřené o přední nárazník,hahahá. Interiér? Něco vyluzujícího tolik roztodivných zvuků by ocenili snad jen hororoví zvukaři (mimochodem ta porucha startování je způsobena vadnou spínací skřínkou, běžná to závada). Vypínače s kontrolkou model IkarieXB3 hahá, když náhodou spínají tak už určitě nesvítí. Absolutně nepasující, praskající a různě hnijící gumové lemy oken. Šílená konstrukce náprav a brzd. To je opravdu jen pro odvážné, dle mého názoru je to mezi malými auty minulých let kandidát na nejhorší umístění spolu s Kiou Pride
(miomochodem AX má stejný základ jako Peugeot 106 a Saxo)
|
|
|
nezbývá než souhlasit, ale s tím že motor s tím "angličákem" celkem hejbe je taky fakt:)
|
|
|
Jo, vpodstatě máš asi pravdu :)
Naštěstí jsem s tím neboural a opravdu jsem nikdy o takovou zkušenost nestál - vzhledem k velikosti/hmotnosti si dovedu představit, jak pevné celé auto je.
K interiéru máme cca stejné postřehy.
Důvod mého výběru jsem však uvedl v článku.
|
|
|
náhodou... AX jsem měl a byl jsem s nim vcelku spokojený. Auto to bylo prťavé, pro dva na dovolenou ideální. Jednou nás tam tedy jelo 5 + 1 fena + 3 štěňata a to už bylo moc. :))
Měli jsme AX v nějaké lepší výbavě, 5ti kvalt tam určitě byl, místo sloučeného světla byla dvě kulatá, pro potkávačky a dálkovky. Motor to mělo podle papíru 1,4, na velikost auta to bylo super.
Prostě Pižďucha jsem měl rád a mrzelo mě, když se do něj z boku opřelo nějaké auto...
|
|
Páni, ani jsem netušil, že něco podobného (amatérské závody) existuje.
Docela by mě zajímalo jak to funguje (organizátoři, startovný, časová náročnost), ale to by bylo asi na samostatnej článek.
BTW - potěšilo mě, že konečně někdo napsal něco, v čem si nehraje na rádoby ekologa nebo naopak na snoba.
Teda snad kromě pár komentářů pod článkem od zmrdů co se vozej jen po dálnicích v NOVEJCH oktávkách f tédéíčku s vepřem a fialkama.
Kdyby mělo takovéhle smysluplný a zábavnej koníček víc lidí, možná by na našich silnicích bylo bezpečnějc.
|
|
|
Amatérské závody se dnes pořádají v každém oboru, stačí zkusit vyhledat např ,,amatérská rallye" a určitě vyběhne spousta odkazů. Za docela málo peněz se člověk pěkně vyblbne :). Jo a pro autora: ta Suzuka je na to mnohem ale mnohem vhodnější strojek.
|
|
|
Jo, jo, swišť GTi je úplně někde jinde - taky jich teď na těch soutěžích jezdí už asi 10 :) Bohužel jak píšu, v době pořizování auta jsem o swiftu GTi neměl tušení
|
|
|
Ad amatérské závody - jukni na www.amk-cb.cz - to je klub, který pořádá ty závody zmiňované v článku.
Organizátoři - jak kdy, střídá se to
Startovné - jak kdy (od 150,- za slalom do 900,- za rallye).
Časová náročnost - někdy jeden den (asi vždy to byla sobota), někdy den a půl (v pátek odpoledne najíždění trati).
Jinak Automotoklub ČB není jediný klub, který podobné akce pořádá, je jich víc různě po republice, ale kontakty na ně bych sám musel někde hledat.
|
|
|
Jo amaterske rallye se jezdi ale ze by to byla zrovna lacina zabava rict nemuzu. S kolegou z prace se ucastnime vseho na co zbyva cas a muzu zodpovedne prohlasit, ze jeden zavod znamena minimalne 10k. Pravdou ovsem je ze to za ty penize stoji a takovy zazitky hned tak jinde nenasbiram :))
|
|
|
No, tak to záleží na přístupu - ze začátku to u nás bylo tak, že 90% lidí jezdilo se sériovkou, na sériových gumách, atd. Takže závod vyšel na cenu startovného a cenu benzínu. Poslední dobou se už ale z těch sériovkářů stává menšina (stále menší), takže potom i ty náklady rostou jinam (rám, tlumiče, brzdy, slicky, ...).
|
|
|
No co ja vim tak am. rallye te bez ramu jet nenechaji, to same plati pro elektricky odpojovac, hasicak, helmy atd. A kdyz uz uvalis hroudu zlata :)) to tohohle tak se posunes dal, takze jak pises motor, brzdy tlumice... Porad ale plati ze to za ty penize stoji :)
|
|
|
a amaterske zavody ve slalomu maji casto lepsi uroven nez oficialni MČR
|
|
Recenzovaný exemplar je verze GT, GTi ma 4 dirove kola:). Ale jinak proti tomuto autu nemuzu rict ani pip, ve verzi GTi byly brzdy neuveritelne ucinne, a ani neuvadaly.
Taky se nas kousek docka 2 novych karoserii, protoze po narazu do stromu na vyjezdu ze zatacky( no pomale to nebylo), byl predek auta na odpis, ale vevnitr bylo auto v maximalnim poradku a dvou pasazerum se nestalo nic. Nechapu proc se navazite do clanku, nebo do auta, zvlast pokud se jedna o takove intelektualni prispevky ze je to stare tak do toho nesednu... :P
|
|
|
Jo, to GT/GTi je možné, obecně je dost problém o tom získat nějaké ofiko informace. V TP mám psáno GTi, ale to samozřejmě bůhvíjak směrodatné není.
Podle toho, co jsem dohledal já, bylo to pojmenovávání verzí poplatné době - napřed bylo GT/Sport - karburátorová třináctistovka s asi 65kW, potom dali vstřikování a bylo z toho GTi - můj model. Později se začalo dělat GTi s vícebodovým vstřikem a 72 kW - verze, co popisuješ. A s tím se začalo to starší GTi jmenovat zase jen GT (= 1400 ccm, 55 kW, tvary a interiér GTi).
Ale za tyhle info bych ruku do ohně nedal, je to dohledáno jen na různých koutech internetu.
|
|
|
Suzuki není špatné, ale raději bych sáhnul po 205 Rallye. Karburátorová 1,3 naprosto neuvěřitelná. Pozink, díly za pár korun, slušné brzdy, všechno snadno opravitelné.
http://www.ojeteauto.cz/autobazary/peugeot/205-1-3-rallye-75kw/49936/
GTi ček je mnohem víc a s těmi to má mnoho společných dílů. Jinak plasty samozřejmě mají tu výhodu, že pochytají rány od kamínku a radikálně se zvýší životnost karoserie.
|
|
|
Mate nejake zkusenosti s Peugeotem 205 (105)? Ted uvazuju, ze bych do toho sel (nebo neco jineho tak kolem 30k) a tak kazda informace je pro me uzitecna. Diky.
|
|
|
Mohla by pro vás být zajímavá Fiesta XR2i, tak kolem roku 1992 - 95. Má motor 1,8i 16v 130PS... Na tak lehké auto je to síla.
|
|
|
Ford Fiesta XR2i - ten motor je katastrofa! to auto vůbec nejede, to snad bylo největší zklamání ze všech aut ve kterých jsem doposud jel.
|
|
|
Tyhle auta jsou většinou dávno po smrti, jezdilo se s nimi většinou trošku ostřeji a životnost není tak vysoká jak by si mnozí přáli, já bych se tomu vyhnul velkým obloukem. Jo a nevím jestli je to i na GTI ale základní model má velice zajímavým způsobem řešené upevnění stabilizátoru, je tam jakési dodané axiální táhlo aby se neposouval do stran, když jsem to porvé spatřil zdálo se mi to dodané nějakým kutilem, ne je to originál!
|
|
|
205 staršího roku výroby už je rarita, protože všechno zrezlo, novější je pozink a tam naopak nerezne nic, zvlášť, když je to verze GTi nebo Rallye, která má plastové lemy.
Nejkritičtejší místa jsou na 3D zadní prahy zvenku, uchycení předních tlumičů a pod zadními sedačkami nad nádrží.
Z druhovýroby jde koupit ještě téměř vše, ve všech variantách a pro všechny modelové roky. Auto je velice lehké, poměrně slušné brzdy a díly většinou jdou přeházet z lepších modelů. Nejčastější cíl tuzingu je 1,9Gti a jak už tu padlo vzhledem k tomu, kdo a jak s tím převážně jezdí nebývají v dobrém stavu.
Pokud vás nelimituje obsah, dělají se běžné zástavby Mi16, méně často 3.0 V6. Na Mi je zpravidla třeba upravit sání.
Pokud záleží a obsahu, tak neuvěřitelný motor je právě Rallye 1.3 problém je jen v tom, že se jich moc nedělalo.
Vzhledem k tomu, že se tyhle auta často použíala jako závodní náčiní, jdou sehnat ostré vačky, výkresy potrubí, spoustu verzí sportovních i závodních výfuků, prostě skoro všechno. Krásná věc je obrovské střešní okno, ale na nějaké honění po lese bych si ho asi odpustil.
V základu jsou poměrně pevná kola, kterým většinou nevadí nějaká ta díra. Dát dohromady 205 není dnes žádný problém ani finančně ani se schánením dílů. Jediné, co je problém je kus ve slušném stavu.
|
|
|
Díky všem za informace, o tom Peugeotu 205 (106) uvažuju na normální ježdění, ne na závody.. Prostě potřebuju něčím nahradit svou obstarožní Škodu 105L z roku 1981, která sice zatím nehnije, ani nemá příliš neduhů, ale přiznám se, že jet s ní dál než 100km je opravdu dobrodružství, nemluvě o tom, že je to auto příliš líné (občas se s tím nedá ani předjet traktor, pokud ho potkáte v kopci) a taky žravé a v dnešním provozu mám pocit, že je i poměrně nebezpečné (jak pro mě, tak pro ostatní).. Takže hledám cokoliv v ceně kolem 30k, čím bych to nahradil (vím, že za to žádné super auto nebude, ale najezdím tak do 10k ročně)
Vzhledem k tomu, čím jezdím nyní, je zřejmě cokoli výhra.. Momentálně uvažuju o Peugeot 106/205, Mazda 323, Citroen AX/Saxo
P.S. A omlouvám se všem, které urazilo, že tenhle web čte někdo, kdo jezdí v Š105L.
|
|
|
Doporučuji ojeté Volvo dvoustovkové nebo sedmistovkové řady. Neexistuje nic, co by nabídlo srovnatelný poměr ceny a užitku, pokud si vážíte Vašeho zdraví a života více, než pár korun za benzín. Není problém sehnat je v dobrém stavu za cenu 20-30 K.
Žábožrouty rozhodně nebrat.
Ale jinak, samozřejmě, proti Gustovi nelze disputovat ;)
|
|
|
Díky, mrknu na to, vzledem k tomu, s čím jezdím dosud mě nějaká ta koruna za benzín nevytrhne. Máloco bude asi víc lačnit po benzínu a oleji než ta 105ka :-)
Původně jsem uvažoval o něčem menším, takže proto ten výběr..
Rozhodně nepořebju žádné supervýkonné auto, ale přece jen bych chtěl něco, co se umí rozjet/zabrzdit, když je to opravdu potřeba a s čím se dá občas vyjet i na dálnici.
|
|
|
|
No nevím nevím, měl jsem zkušenost s Volvem S70: http://tsikot.yehey.com/gallery/data/2/001whew_002.jpg a spotřeba 15l mi nepřijde teda jako "pár korun" o pravidelných servisních prohlídkách nemluvě.
|
|
|
Jjestli mohu k tomu něco ze svých skromných zkušeností přidat, dle mého názoru mezi nejlepší malá auta patří Nissan Micra model K11 s motorem 1,0 16V . Máme v rodině je již druhý kousek (byly i tři Citroeny AX) a to auto mimo benzínu, brzdových destiček a pneumatik, nemá jiné požadavky. Žádné obavy z cen náhradních dílů nemusíte mít, protože auto prostě žádné nepotřebuje. Motor dává z toho litru objemu 40kW !!! převodovka příjemně krátká s přesným řazením. Spotřeba je při pojíždění po městě do 7litrů benzínu na sto. Motor chce kvalitní syntetický olej a pak je nezničitelný, běžný spotřební materiál stojí pakatel, z auta je perfektní výhled, dobře se s ním manévruje, ocení zejména ženy a jako druhé auto do rodiny případně ekonomická varianta pro nenáročné jak hlavní přibližovadlo, nemá chybu.
|
|
|
Micra?!?
Tu věc mi nedávno půjčili v Anglii zatímco jsem měl Rangieho v opravě. Není tam místo, není odtamtud výhled, brrr. Navíc mi tam chybí pancíř. V té Anglii mi to zase tolik nevadilo, ale v Kocourkově, u vědomí, jak jezdí nemalé procento českých řítičů, bych s tím na silnici nevyjel -- na to se mám moc rád.
Jak jsem psal, proti gustu není dišputát, ale podle mých osobních, subjektivních a nepřenositelných zkušeností je asi tak nejmenší marginálně použitelné auto Ford Sierra. A i to jen v nouzi nejvyšší, jinak raději něco většího.
|
|
|
Já to auto pořídil primárně pro přítelkyni, vrrr kilometr na nákup, vrrr dva kiláčky k rodičům, vrrr dojet na poštu. Nic víc nic méně, a výhled je z toho královský! servo mají v základu snad všechny a takové pro francouze vymoženosti jako teploměr též. Netvrdím že je to nějaký křižník ale dotaz zněl na malé auto resp. Peu 205. Tak proti tomu je Micra opravdu lepší volba (vím o čem mluvím protože i tento francouzký model byl u nás mezi vozy zastoupen). Na takové drobnosti že se vzduchový filtr mění každou čtvrtou výměnu oleje a že rozvody jsou hnané řetězem, příjde člověk až po chvilce používání.
|
|
|
Ale jo, opakuji to o tom Gustovi a dišputaci. Nicméně já osobně přesně pro tento účel přítulkyni koupil to druhé Volvo, neboť přece jen tu a tam jede až do Dobříše nebo dokonce na kraj Prahy, a já chci, aby v mezích možností riskovala co nejméně... a ve Volvu je jakási šance přežít i střet se zešílevším TIRákem.
Že je Micra lepší než Pažout, to asi ano, o tom se nepřu :)
|
|
|
Je ale samozřejmě možno nahlédnouti na uvedený problém následovně: Je lepší vyměnit přítelkyni nebo vůz ? Joke (i když někdy ....)
|
|
|
No do 30 s investicema to je trochu těžké. 205 GRD umí jezdit za 4litry nafty. Neznám auto, které by mělo levnější provoz. Pokud na to člověk nešlape, když je to studený, dokáže natočit 700tkm jako prd a jezdí na kde co.
Jedinej problém je v tom, že to lidi vědi a tak je většina GRD co zůstalo neskutečně předražených, ale najdou se za reálnější ceny. 106 je uplně jinde, prostě konstrukčně daleko novější auto, třeba 1,5D není špatná, jenže ceny dílů :(
Prostě na 205 stojí nový blinkr 120korun,zadní díl výfuku asi 1000, přední rameno 800,kotouče 900 a tak.
|
|
|
Bratr koupil Peugeota 106 XT 1,4 (55kW) za 25 000,-, rok výroby 1992, stav luxusní, nikde ani flíček rzi... Bylo akorát potřeba udělat repasi zadní nápravy, neboť to měl 75 letý děd a nejezdil. Francouzů bych se až tak nebál.
Já jsem (před rokem) pořídil za 30 000 Escorta 1,8 16v (77kW) Ghia z roku 1992, najeto má 190tkm, ale motor šlape jak švýcary. Ceny náhr. dílů také nejsou žádná tragedie, a vzhledem k množství vozů u nás není problém sehnat díly i na vrakovišti a z druhovýroby. Auto také není nijak složité, opraví to kdekdo.
|
|
|
Díky moc všem za radu.
Teď jen jít někam omrknout ta auta v reálu a pokud možno se v nich zkusit projet. :-)
|
|
A co takhle Nissan Sunny 2.0 GT - tak 1990, hatchback docela brutalita, jezdí hezky
|
|
|
Nebo jinak - Mazda 323 1.6i 4x4. Vynikajici jizdni vlastnosti, kratky rozvor, nizka hmotnost v kombinaci se ctyrkolkou dela z tohoto auta idelaniho kandidata na radeni. S turbinou tohle auticko dokaze porazit i papirove silnejsi soupere nemluve o skvelem pocitu pri rizeni 4x4 :)
|
|
|
Takhle stré 4x4 je vždycky problém. Starej japonec je taky vždycky problém. Jediné co hodnotím kladně, jsou sedačky.
|
|
Nechápu řeči snobů že takováto auta na silnici nepatří. Nevidím jediný důvod proč by auto staré 15 let které prošlo TK+ME patřilo do starého šrotu. Aby měli zmrdi v Hrncíh na rýži OFF ROAD CRDTDi-4 32V silnici pro sebe?
Stavěním přímé úměry mezi typ auta a intelekt je projevem vrcholné demence.
|
|
typicky francouzsky designovy hnus. zvlastni.
|
|
|
no, na prvni pohled to sice neni nic moc, ale to auticko neni tak skarede. I ten interier je docela v poradku, je to o zvyku. Ale proste kdo se s GTi nesvezl, nevi o co jde. To neni o tom jak to vypada, to je o tom jak to jede. Vzdycky jsem touzil ho vzit a jet nekam do mesta potrapit nejake radoby zavodniky na svetla, ale bohuzel, v nasem kousku byl udelany ram (je to porad plechovka, a kdyz neco takoveho jede 200 km/h tak je to o hubu), takze v nasi zemicce na silnici zakaz vstupu. Skoda
|
|
toto je asi najskaredsie auto na svete, spolu s BX kombi
|
|
|
Neee nejskaredejsi je Multipla nebo Pokojstr nebo Astra F sedan? Krucis ted se nejak nemuzu rozhodnout
|
|
Autor se zmínil o tom, že jeho kolegovi odcházejí na Unu poloosy resp. homok. klouby. Připadá mi to dost podivné, na mém Unu (225 000 km) jsou původní z výroby a jediná údržba spočívala ve výměně popraskaných manžet a tukové náplně při zhruba 200 t.
Pokud bych měl srovnat AX s Unem, AX mají příbuzní a jeho interiér je v porovnání s autem roku 1984 (:-D) řešený velmi neprakticky, až by se chtělo říct "typicky francouzsky" - neergonomicky a "na oko".
Podle mého názoru je v segmentu nejlevnějších ojetých aut Uno lepší volba než AX vzhledem k lépe navrženému interiéru, nižším provozním nákladům a snadné sehnatelnosti libovolného náhradního dílu na každém rohu.
Nikomu to však nenutím.
|
|
|
No jo, ale autor psal o tom, že s těmi auty jezdí amatérské rally. Pokud s autem zagumujete jednou měsíčně při rozjezdu, tak vám poloosa vydrží v podstatě životnost auta. Tady je to ale pro poloosy neskutečná námaha, střídavé zatížení, rázy, atd. Taky je otázka, zda kolega s Unem koupil po rozpadu poloosy novou nebo navštívil vrakoviště, kde mohl sehnat už nějakou načatou. Taky bych mezi těmito auty sáhl spíše po Unu po modernizaci, ale nejraději po něčem úplně jiném...
|
|
|
No, to je právě ten fór, že kámoš s tím Unem žádný závody nejezdil :)
Byla to 1,5 benzín, takže taky žádnej zásadní trhač asfaltu. Zkusím ho poprosit, ať sem hodí podrobnosti.
|
|
|
Ten dotyčný s unem 1.5 jsem já :-)
Ano, homokinetický klouby jsem měnil dvakrát - možná třikrát za 7let - nalítal jsem cca 115tis - při koupě 86 a při prodeji 199tis. km. Závod jsem jel jen jednou - slalom, nicméně při denní jízdě do práce jsem zatáčky na dvojku občas rád "řezal" s prokluzem vnitřního kola :))) Nicméně nic drsnýho. Ale je asi fakt, že denní provoz do práce + měsíčně jeden am. závod bych musel klouby měnit asi dvakrát do roka :-( . Kupoval jsem dicánky repliky z THORNu - nový. Měl jsem tam ještě snížený ENZO pružiny + karburátor Weber. Každopádně zmíněného Citroena AX znám a dosti mě udivovalo co všechno vydrží - takže asi tak - toť můj názor.
|
|
Ja jazdim na Astre F 1,6i a musim povedat, ze je to ok auto. Jedine minus je u mna korozia. Motor po nabehani cca 400tis km ide bez problemov. Zacinam rozmyslat, ci ho nedat aj prekruzkovat ked uz ma tolko najazdene. Nerad by som aby som musel niekde ostat stat. Prevadzkove naklady? Benzin, pravidelna vymena oleja (cca raz za 2-3 mesiace), pneu, obcasne brzdove dosticky, zadne struny kazdych cca 150tis km (casto a vela nakladam, oficialne nosnost 450kg, auto vezie 600kg + vodic). Ak je dobra bateria nastartuje aj pri -28C po cca 10sec prehovarani. Je to 55kW 128Nm takze na extra zavodenie to nieje, ale ked potrebujem ist tak to ide. Spotreba je celkom ok. Jazdim 50/50 (mesto/mimo) so spotrebou 6,2-6,5L/100km.
|
|
Jak popisujes ten problem s nahodnym nenastartovanim... ja mel kdysi uplne stejnej problem v Renaultu 25. Po nekolika navstevach v servisech, kde mi vymenili nesmysly nemajici na to vliv, na to prisel typek v garazi nedaleko naseho baraku - vymenil nejakou vlozku ve spinaci skrince. A bylo po problemu. Tobe uz to sice ted muze bejt jedno... ale kdyby se ozval novej majitel, muzes ho tim odpalkovat ;)
|
|
Viz. nadpis - neni tam něco špatně? ;)
|
|
|
Ne není. Citoreny jsou nelepčí auta na svjetě :-)
|
|
|
Kristova noho, já jsem kus vola :)
Celej článek si přečtu, abych to neposlal s nějakou hrubkou a pak mám zmršenej nadpis. Sypu si popel na hlavu a jdu se někam zahrabat :)
|
|
Viděl jsem Tě jet na slalomu v Budějovicích...jel jsem tam závod jako součást TWRC
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Citoren AX 1,4 GTi
|