Komentáře ke článku: 411: Další vývoj (ze dne 24.09.2006, autor článku: D-FENS)
Přidat nový komentář
|
S nakupováním 70tek máš úplnou pravdu. Vidím v tom jedno z pozitiv 411ky. Konečně se začalo něco dít s imbecilním dopravním značením, dnes jsem jel po dlouhé době za rodiči na jih - a vida, v Majdaleně se na mě smála zbrusu nová značka se sedmdesátkou! Wow!
|
|
|
Vřele souhlasím. Konečně je spousta míst, kde jsou adekvátní sedndesátky. Zcela v konntextu české polovičatosti tomu chybí i druhý krok: Poté, co byla rychlost usměrněna na rozumnou úroveň pak je také ale třaba tuto úroveň kontrolovat. Jelikož, alespoň v Praze, policajta vidím akorát ráno v sedm v pekařství, kam si chodím pro snídani, tak Ti dobráci, kteří dříve na padesátce jezdili šedesát, tak dnes na sedmdesátce jezdí osmedesát. Vůbec se nějak v poslední době morálka na silnicích uvolnila - čímž bych chtěl pozdravit řidiče stříbrného Berlinga, který mne dnes ráno u školy v Jinonicích, kde je čtyřicítka (a právem, už tam na přechodu jednou srazili dítě) oprasil minimálně sedmdesátkou. Takového člověka pokuta nevychová. Tomu jedině zarazit do zadku tonfu a do druhého konce dlouhou kopat.
|
|
Když už jsme na Jihu, táborský čtyřpruh stále vzdoruje. Pořád nutí k nesmyslné 50-ce. naštěstí MP i PČR, přestože tam měří, mají zřejmě velkorysejší metr. Nicméně, ta 50 je debilita první třídy. Ale od Tábora do SÚ je už ke křižovatce u Mountfieldu 70. Rád bych slyšel názor místního dopravního inženýra. Podle něterých úpravjinde ve městě je to asi mimořádný idiot !
|
|
|
Tak jsem to asi přivolal, 70 už je všude tam, kde má být !
|
|
Zprávy o počtu mrtvých na silnicích po 1/7/06 můžete také zařadit mezi pohádky pro důvěřivé děti. Stejně jako se zvedla hranice škody ze 20ti na 50 tisíc, tak se i změnila definice smrti následkem nehody - ze 72 hodin po nehodě na 24... Tož asi tak.
|
|
|
Pro boha živého! Tuhle kokotinu neustále opakuje kdejaký vymytý mozek furt dokola! S výší škody to samozřejmě pravda je a nikdo to nijak netají, s mrtvými je to pořád stejně, tedy 24 hodin!
Když už chceš mocí mermo dokázat, jak je to všechno špatně, tak si aspoň dej práci se zjišťováním faktů, abys nebyl za kokota.
|
|
|
Nemám bohužel přesnější zdroj než:
http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=32&server=1&article=9450
|
|
|
Ono je lepší se podívat na oficiální statistiky, ne výplod nějakého novinářského neumětela, který pouze znovu opakuje již tisíckrát opakovanou lež.
Ty oficiální statistiky jsou například na stránkách ministerstva vnitra.
Jo a omlouvám se za ten tón, ale už mě fakt ty hory nesmyslů snažící se dokázat, že zelená koule je modrá krychle, poněkud vytáčejí:-))
|
|
|
A co takhle hodit nějaký link? Na MV jsem samozřejmě hledal, ale našel jen výsledné statistiky, ovšem nikoliv kriteria zpracování... A opravdu jsi přesvědčen, že "oficiální statistiky" jsou ty jediné správné a záměrně nezkreslené? Jak jsem tak pozoroval tvoje diskuse pod jinými články, ty jsi schopen 411 bránit do roztrhání těla, protože co je v zákoně, to je správné, áááno... Mně zase štve ta mediální masáž, jak je 411 správný, správný, správný, dramaticky ubylo nehod a mrtvých, bla bla bla pořád dokola. Přitom dopravní policie před 411 dělala hovno i když mohla, jen si stěžovala na malé pravomoce. Teď mají pravomoce větší, a dělají co? Zase hovno...
|
|
|
Musíš umět hledat. Je to vždy až úplně na konci.
Že dopravní policie totálně selhala a v důsledku toho se situace opět vrací do stavu před 1.7., v tom nejsme ve při.
|
|
|
ot dotaz - nejste vzděláním stavař? Jen že používáte oblíbenou hlášku soudružky profesorky Flaxy :o) už jsem to strašně dlouho neslyšel....
|
|
|
Artie, pokud opravdu ma vubec ridicak, najezdi rocne tak 10km na dusicky ke hrbitovu a zpatky. Je opravdu podivne, ze zrovna nekdo takovy se k tematu vubec odvazi vyjadrovat. Na druhou stranu je pravda, ze mu musi jizda po silnici pripadat nebezpecna, ale je to jen proto, ze on sam je svym amaterstvim nebezpecny sirokemu okoli. Kdyz Artie hovori o jakemsi udajnem nebezpeci na silnicich, je to jako kdyz ten ridic, poslouchajici pri jizde dopravni spravy o tom, ze jedno vozidlo jede po dalnici v protismeru, prohlasi: Kdyby jen jedno! Co jich tady je!
Takze Artieho a jeho nazory na dopravu je dobre z principu nebrat vazne. S Eskymakem taky prece nebudete probirat problemy s opalovacimi kremy, ze ano. Urcite ne po tom, co vam bude tvrdit, ze opalovaci krem je nejlepsi si namazat na chleba, aaaano, ze to vycetl v ministerskych statistikach.
411 je samozrejme uplne nejhorsi varianta ze vsech moznych a to v jakemkoliv detailu, od veci, ktere postihuje, po zpusob postihu. Dopravni policie se projevuje pred i po Sizaku stejnym zpusobem = obcas meri rychlost. Cili, co se tyka bezpecnosti provozu, nedela opravdu nic, ale i pres kvokani par poplasenych tetek z agentury JPP (jedna pani povidala), to na silnicich i bez postihu opravdovych prestupku (= ne rychlost!) vypada docela dobre.
|
|
|
vy abyste si neomočil :). nicméně obávám se, že počet nalítaných km je v tomto směru naprosto irelevantní. pro to, aby člověk poznal, že někdo jede jako prase stačí být i trochu vnímavý pasažér.
|
|
|
"trochu vnímavý pasažér" je schopen identifikovat pouze určitou část prasáren a to ještě ne moc spolehlivě. Zpravidla pozná takové ty hodně zjevné prasárny, kdy lítá v sedačce a pásu jako hadr na holi, ale nezná-li možnosti vozu, spoustu věcí přehlédne či naopak.
|
|
|
Hmm, tak zrovna včera na JIPce v UL zemřel maník, co se rozbil v dubnu na motorce na Severní terase. Od dubna v kómatu. Takže ten se jako oběť dopravní nehody zřejmě nepočítá....:-/
|
|
dfens má pravdu v jednom. byť jsem cyklista, souhlasím s tím, že zrušení pokut za zranění-se pouze pro cyklisty je blbina. i ten motorkář, pokud se někde smotá, se taky pěkně vytrestá sám a škoda na mašině ho určitě zabolí. to samé i s autem.
stejně tak souhlasím s pokutou 1000 kačen pro nesvítící cyklisty. zrovna o víkendu jsem jel na kole k babičce (pro šťouraly, světla jsem měl obě) potkal jednoho nesvítícího mamrda. všim jsem si ho až byl na mé úrovni. aspoň jsem ho seřval na tři doby.
|
|
|
Já si nemyslím, že je zrušení blbina. Pravdou je, že více než pokuta samotná mě ovšem zaráží její výše: 25.000-50.000,-Kč je snad přece jenom trochu moc za moji rozbitou hubu. Ono jde jen velmi málo srovnávat jízdu v autě a na kole. Společného mají jen to, že se u obou řidič/jezdec přesunou v prostoru. Řidič v autě ale při rychlosti cyklisty (do cca 70 km/h) nemusí ani zdaleka věnovat tolik pozornosti řízení a provozu kolem sebe, jako cyklista. Při běžném přehlédnutí překážky na silnici si u auta třeba jen rozhodí geometrii, cyklista pravděpodobně zcela změní svou vizáž.
Při větší nehodě také řidič pravděpodobně způsobí mnohem větší škodu než cyklista - přerazí sloup, vyteče mu olej, benzín, neekologický fridex, kyselina,... Cyklistovi vyteče krev a iontový nápoj. Ve smyku se řítící auto asi smete i jiné auto nebo řadu chodců. Co velice může způsobit cyklista? Když srazí i jen jednoho chodce, sám nezůstane bez zranění. Proto z psychologického hlediska je řidič v podstatě bezstarostný a tím více náchylný k chybě.
Jak to udělat s motorkářema nevím. Na jednu stranu jsou také snadno zranitelní, na druhou stranu má motorka klidně 150+ kg a to už může příště někoho nebo něco dost poškodit a bylo by třeba motorkáři (pokutou) připomenout, že se chová nebezpečně. Pokuta je trest za chybu a za tu se cyklista opravdu nejvíce vytrestá sám. Pochopitelně to platí v případě, že při cyklistou způsobené havárii není nikdo jiný zraněn.
|
|
|
ještě je nutno rozlišovat, zdali jel dotyčný jako prase. známý se smotal při sjezdu jakéhosi kopce, kde najel na nějakou asfaltovou bouli, kterou tam "nachystali" silničáři jako překvapení. pěkně se domlátil, kolo na hadry a ještě 25kkč pokuty na krku.
|
|
|
Dovolim si zapolemizovat na tema zraneni cyklisty - pokuta
Moc se mi tohle nelibi a mozna az Ty sam nekde najedes do nejakych s prominutim sracek u krajnice (napr v desti), kdyz Te bude predjizdet nakladak dost na tesno a Tobe nic jineho nez tam vjet nezbude - neubrzdis to neboj - tak dobre brzdy jako motorka nebo automobil nemas (rozlozeni hmotnosti, konstrukce vozidla atp - tech faktoru je daleko vice) no a spadnes - budes se snazit o prikop. Buch strom patnik kamen nebo cokoli jineho a nic si nepamatujes a po probuzeni v nemocnici pokuta - bude to velmi prijemne (me se tohle stalo -jen nastesti bez nemocnice a pokuty) Daval jsem pozor a nebylo mi to nic platne (nemas zrcatka,motor atp.) Takovych nehod cyklistu je pomerne dost - a ted to hodnot(t s hackem :-)) a jako dalsi argument -pokud kolo nepadne do potoka nebo jineho vodniho zdroje tak narozdil od motorovych vozidel nezpusobi zadnou ekologickou skodu.
|
|
Systém může být sebepřísnější, ale končí na tom samém, co jeho předchůdce. Skoro nikdo jeho dodržování nekontroluje. Po dvou měsících, co vstoupil v platnost, jsem potkal policejní hlídku asi 2x. IMHO lidé jezdí skoro stejně jako dříve. Prostě to není až tak o tom, co je na papíře.
|
|
|
Zdravim, nemecke papiry nelze vzit pres kopirak (prelozit a uzakonit), neb na to mistni osazenstvo ceske kotliny nema mozek. Pokusy na to byly. Neproslo to ctenim v podvyboru.
Cech akorat kouka jak dany zakon obejit a ne jak ho dodrzet.
A za druhe ve 411 melo byt: Misto 20ti odstavcu co nesmite za jizdy bylo navrhovano: Ridic se ma plne venovat rizeni vozidla. (jako je v nemecku, mejlujte, telefonujte, kurte, nechte si..., sledujte TV...ale s vypnutym motorem). Zakaz koureni za volantem neprosel, pac 80% poslancu jsou kuraci.
Zakony a vyhlasky se delaji v CR jen pro prospech poslancu a jejich bliznich.
Nejvetsi auto co poslanci ridili je sluzebni oktafka.
|
|
Ce sy týče statistikymrtvol , myslím, že větší vliv než 411ka na ní má to že červenec a konec srpna byl totálně suchý.
|
|
|
IMHO mnohem větší vliv na to má ta odlišná definice...
|
|
Zatímco peněz na pokuty má každý jiné množství a tisícovka pro jednoho nemá stejnou hodnotu jako tisícovka pro druhého,
bodů má každý stejně.
Podstatou bodového systému je tedy zrovnoprávnění řidičů před zákonem - odstranění nerovnosti vycházejí z reálného života.
|
|
|
Sašo, nechci Vám brát vaše přesvědčení... ale podstatou bodového systému bylo zvýraznit rozdělení řidičů v české kotlině na privilegované (kteří mohou zcela cokoliv) a ostatní plebs, který je možno jebat, prcat a obírat o prachy. Nebo vás snad napadá jiný důvod proč (reálná story) proč je na dálnici bez jakéhokoliv důvodu snížena rychlost na 60 km, pod mostem stojí polycajtské Mondeo s radarem a flambuje kolonu šinoucí se rychlostí dobrých 55 km/hod, zatímco řidiči SUV Infiniti QX 45 reg. značky ?A? 33 44 (nebo tak nějak), který kolem kolony "poctivých debilů" profičel odstavným pruhem (!!!) nejméně 150 km/hod (!!!) to bylo celkem u prdele?
Probuďte se, Alexandře. Žijeme v absurdistánu a vládne nám spodina
|
|
|
Tož chci být spodina, Taku bych se rád projížděl v podobném SUV.
|
|
Tak tohle už je zase trošku příliš... argument, že se zrovna přehoupla hranice, od které jsou auta bezpečná, je naprostý nesmysl. To jako 14 let staré Golfy II dospěly a jsou z nich Golfy III? Průměr je pořád jen průměr, nově registrovaná auta jsou většinou mladší 8 let, ty ostatní svorně stárnou dál.
|
|
|
tak, tak, ač je jinak článek na d-fense vcelku umírněný a lze s ním vcelku i souhlasit, tohle je jediné slabé místo, kde to prostě hapruje. těch mrtvých skutečně bylo míň a bylo to tím zákonem. trvalo to ovšem pouze do té doby, než si lidé uvědomili, že s tím vynucováním to zas tak horký není.
|
|
|
Golf byl příklad, ne že by si všichni za poslední rok koupili Golfa!
Průměr je průměr, ale jeho hodnota zůstala stejná (ca 14 let), ačkoli my jsme zase o rok starší. Kdyby automobilový park zůstal stejný, pak by také auta průměrně o rok zestárla.
Mezi roky 92 a 94 byl určitý mezník, kdy se začala dělat auta robustní podobně jako teď jsou, airbagy u řidiče začaly být v sérii apod. Že by auta stárla "dvoufázově" není reálné. Například se letos stala nejčastějším typem na čes. silnicích Felicia a sesadila tak dosud neotřesitelnou Š742, mezi oběma auty je co do bezpečnosti rozdíl.
Reicht es so??
|
|
Nevím, nevím, ale já bych byl pro to, měřit všem stejným metrem. Kecy o tom, že cyklista je méně nebezpečný, než auto, rád vyvrátím:
Nikdy se v autě necítím tak nebezpečně, jako když se kolem mne motá cyklista. Panáček má sice bajk za padesát hadrů, ale v drtivé většině v lebce kuličky. A když mi tohle lemro (s vysokou pravděpodobností vlastním přičiněním) spadne pod auto, budou mne soudit, jako kdybych zabil člověka.
Naprosto ho totiž nezajímá rozdíl mezi chodníkem a silnicí a vesele přeskakuje obrubníček tam a zpět ... nikdo ho přece za to nevyhulí. Je přeci cyklista, to je chráněný druh a je si toho kurva dobře vědom.
Na křižovatce jsou přeci světla jen pro ty, kdo musí mít na vozidle RZku. Pan pičikolista nemusí, a tak klidně oprasí křižovatku na červenou. A když ho příčně projíždějící opovrženíhodný automobilista protroubí, protože musel gumovat silnici, má ještě blbé kecy.
Přechody pro chodce jsou přeci také přejezdy pro cyklisty, to přeci dá vyplétaný rozum, ten panáček je tam pro srandu králíkům. A vlastně až tak moc nezáleží na jeho barvě a ti chodci uhnou, za ohrožení chodce na přechodu přeci prcáme jen ty, co spalují benzín.
Tak prasečí chování, jaké v posledních pár letech zavádějí na našich silnicích pičikolisti, jsem ještě nezažil. A to jezdím po Praze motorovými vozidly od r. 1977. Tvrdím proto, že každému by mělo být měřeno stejným metrem, tedy žádný alkohol či tráva za řidítky, jejich zjištění kvalifikovat jako opilství či obecné ohrožení, žádné výjimky z pokut na základě toho, že se chudáček potluče víc (řidiče auta zase přijde blatník podstatně dráž než flaštička ajatinu a kus fáče), netolerovat prasení na chodnících a na přechodech.
Tento clánek je napsán na základě vlastních, denních zkušeností s těmito ochranyhodnými, ubohými ohroženými chudáčky.
|
|
|
no alkohol za řídítka nepatří, pokud se řidítka mají vyskytovat na pozemní komunikaci, leč tak tomu bylo i za předchozí právní úpravy. že se to moc nekontroluje je věc jiná.
|
|
|
budu oponovat: chudáci autisti.
příklad: cyklista si jede cca metr od kraje cesty po rovné přehledné silnici, kde v protisměru nic nejede. najednou se přiřítí votuněnej golf a snaží se ho vytroubit do příkopu. kde je chyba?
příklad 2: cyklista jede po kraji cesty. doprotivky auto. zezadu se přiřítí mamrd ve škodovce, nepočká až bude mít proti sobě volno a oprasí cyklistu tak, že jeho levou ruku mine o malý kousek
příklad 3: cyklista s přítelkyní jedou asi 40 k/h po hlavní silnici. z vedlejší se přiřítí červená filcka, nedá přednost a cyklistova přítelkyně má co dělat, aby se vyhnula srážce.
příklad 4: cyklista jede opět po hlavní. z vedlejší mu jede auto. zastaví na přednosti, řidič se rozhlíží a pak najedou frrrrk těsně před cyklistu.
pane kolego, je sice pěkné že v plechofce jezdíte since 1977, ale místo nadávání byste měl taky jednou za čas sednout za řídítka. vámi popisované nešvary pochopitelně nám jednostopým dělají špatné jméno, ale snad máme policajty, aby tohle hlídali, ne? požadujte důsledně po svém poslanci, aby s tímhle bordelem něco udělal.
řidiči vědomí si ochrany poskytované tunou plechu jejich popelnice se taky chovaj jak hovada, když viděj cyklistu... takže chyba je na obou stranách.
|
|
|
Takže to uzavřu - až napočítáte alespoň srovnatelný počet automobilů či motocyklů, motajících se po chodnících mezi chodci, napříč mezi rozjíždějícími se auty na světlech, na červenou na přechodech, případně až ve třech vedle sebe v jediném jízdním pruhu, zkusím vzít Vaše argumenty alespoň na trochu bernou minci. Můžete začít počítat.
Mimochodem - v mých mladších letech jsem najezdil poměrně hodně na galuskové silniční F12 v nadstandardu, rovněž pak i na motocyklech nejrůznějších kubatur. Za řidítky toho tedy mám nasezeno vcelku dost. Nicméně trvám na tom, co jsem řekl již jednou - praseckost chování cyklistů je za uplynulých třicet let, která mohu posoudit z vlastní zkušenosti, v posledních letech bezkonkurenčně nejvyšší.
Takže - všem stejným metrem. A nebo principielně zrušit pokutu a body za havárii, pokud prokazatelně nedošlo k poškození cizího zdraví či majetku. Ale všem.
|
|
|
Cyklista je nesrovnatelne mene nebezpecny nez auto ci motorka. Proto stejnym metrem nema logiku merit.
Popravde cyklisty prasaky nevidam, byt jezdim dost na kole i autem. Tedy s vyjimkou neosvetlenych ozralu potacejicich se nad ranem pres celou okresku, ale jsou proste koloritem.
|
|
|
Někde jinde popisuji situaci která se mi stala v létě : tlupa debilních cyklomamrdů se usídlila hned za zatáčkou v křižovatce kam není vidět a zabrala polovinu silnice... Podařilo se mi zastavit ( z předpisové rychlosti ) asi tak metr od těch krajních. Kdybych měl starší auto, které talik nebrzdí, nebo náklaďák a něco jelo v protisměru tak jaký bych měl výběr ? Zabít sebe a možná protijedoucího nevinného řidiče, nebo hromadně zmasakrovat "vinné" debily na kolech, kteří postrádají mozek...
Poté co jsem jim vynadal do různých urologických a gynekologických termínů si dovolili ( !!! ) být ještě dotčeni...
Jo a všichni byli na silničkách - dresy atd... bylo jich asi dvacet...
A kolorit... sebevražedný kolorit... to neberu...
Při cestě na nádraží do mě narval šílený cyklista, který nečuměl na cestu... poté ujel - méně nebezpečný ?
|
|
|
takovejm naliskat... když chci spáchat sebevraždu, tak se jdu oběsit do lesa a né někam na silnici :-(
a co se týká neosvětlených a ožralců - ideální je pinknout je hezky do příkopu. i pro cyklistu není nic hezčího než potkat v noci neosvětlené motající se hovado, co se objeví pár metrů před... znovu ale opakuju, hovada jsou jak za volantem, tak i za řídítky.
zájemcům doporučuji tyto diskuze z druhé strany:
http://www.cyklodiskuze.cz/obecne/chovani-ridicu
http://www.cyklodiskuze.cz/obecne/pokuty-na-kole-dalsi
|
|
|
prasocyklisti dělaj prasárny jednoho stylu, prasoplechovkáři zase dělaj prasárny jinýho stylu.
důležité ale je použít slovního obratu NĚKTEŘÍ cyklisté. já znám zase většinu cyklistů, co se chovají slušně a na chodník by nevjeli. takže bych prosil neházet všechny do jednoho pytle.
a jenom na okraj, cyklista může objet zprava řadu aut stojících např. na červené, pokud bude dbát zvýšené opatrnosti. já osobně toho hojně využívám, kdo má čuchat dvacet výfuků vepředu, když si může dojet až na stop čáru, ne?
já můžu argumentovat: až napočítáte srovnatelný počet cyklistů, co jsou schopni na prázdné cestě vytroubit auto to příkopu nebo prasácky předjet bez bočního odstupu nebo předjet tak, že předjížděného vytlačí do příkopu, pak budu vaše stěžování si brát na vědomí. zatím je to 50/50, hovada a prasata jsou všude.
a že prasáckost narostla? ano, souhlasím, dneska si může "fakcipyčo" koupit kolo v kauflandu nebo v tesku každej debil už za 1999 včetně dépéhá. problém vidím i ve značném rozšíření freestyle pseudokol mezi skejtáky a puberťáky obecně. je pravda, že tahle skupinka by měla táhnout někam na plácek v parku s U rampou a neblbnout po městě...
hovada byla, jsou a budou, nesmíme ale zobecňovat.
|
|
|
Jo, souhlasím. Prasečí chování nebývá v přímé vazbě na užívaný dopravní prostředek. To, že jsem zde poukazoval na praseckost cyklistů nebylo proto, že bych tvrdil, že co (auto)mobilista, to světec, ale proto, že jsou nám cyklisti dnes mediálním mindhackem předkódováváni do hlaviček jako ubozí ohrožení chudinkové. Prdlajs, jsou to stejní hajzlíci, jako zbytek průměrné populace, navíc se s chutí na tomto mindhacku svezou, stejně jako cikáni na sociálních podporách.
Proto, znovu, a Vaším argumentem podloženě, tvdím - všem stejným metrem. Ať oprasíš autem cyklistu, nebo kolečkem plechofku.
Mimochodem - proti předjíždění stojící (!!!) řady aut cyklistou zprava necítím ničeho zlého, naopak, nechávám jim tam škvíru, stejně jako motorkářům zleva. Vše v pohodě - tedy pokud se kolomamrd bez předchozího varování nerozhodne pokračovat zprava přímo křižovatkou vpravo v odbočovacím pruhu, případně k tomuto manévru neužije odpovídající přechod pro chodce. Kdo tenhle trik nezná a chtěl by se jej od vzorových pičikolistů naučit, doporučuji konec Čechova mostu v Praze, odbočovat pod Stalinem vpravo. Netřeba čekat dlouho, jsou tam skoro furt, asi maj na Letný hnízdo.
|
|
Zajimalo by me (predesilam, ze v teto problematice jsem laik) proc zakon o registrovanem partnerstvi patri mezi cituji: "takova zverstva" ?
|
|
|
protože upřednostňuje jednu menšinu před ostatními, a to je špatně. proč by si jiný druh úchyla nemohl registrovat kozu nebo zmraženou mrtvolu když ho to vzrušuje? a jaktože si homouš může ragistrovat svého buzíka?
|
|
|
Ale ale, je přece určen všem bez ohledu na sexuální orientaci. Pokud jsi muž, můžeš si vzít ženu v rámci manželství či muže v R.P. Nemůžeš si vzít muže v manželství a ženu v R.P. Pokud jsi homosexuál (a takto trochu svým světuukazujícím odporem působíš) pak ti doporučuji si vzít může v R.P. Pokud jsi heterosexuál pak ti doporučuji si vzít ženu v rámci manželství. Nic není nikomu zákonem zakázáno, či povoleno, co by nebylo povoleno jiným.
|
|
|
Ne, protože obsah pojmu "manželství" je jiný než "registrované partnerství". Jako muž se musím např. rozvést, zatímco jako bukva bych se mohl pouze deregistrovat na obecním úřadě. Chápal bych jako správné, kdyby registrované partnerství bylo určeno i heterosexuálním párům, které z nějakého důvodu manželi být nechtějí.
|
|
|
přesně tak. další věc, co mě dost vytáčí je, že tento zákon, pro který bych s vypětím všech sil byl ochoten zvednout ruku jatéto menšině zajít, okamžitě po přijetí zákona bylo jasné, že dotyčnými není chápán jako konec, ale jako začátek.
|
|
|
ale, ale, nějak se mi vytratilo pár slov, takže znovu:
přesně tak. další věc, co mě dost vytáčí je, že tento zákon, pro který bych s vypětím všech sil byl ochoten zvednout ruku jako pro absolutně nejzazší mez, kam je ještě možno v toleranci vůči této menšině zajít, okamžitě po přijetí zákona bylo jasné, že dotyčnými není chápán jako konec, ale jako začátek.
|
|
|
Protože jeho buzík je člověk. Podle Vašeho výraziva ale asi máte jiná kritéria pro určování lidství.
|
|
1) oblíbená povídačka, že změna limitu pro škodu jen opticky snížila počet nehod nehod v policejních statistikách. Pokud ale vezmeme i drobné nehody (viz článek hasičů), tak je to dejme tomu plus mínus stejně. Podle trendu z minulých let by ale měl počet růst! Pokud se podařilo trend zastavit, už to je úspěch. K růstu škody: Je něco nepochopitelné na tom, že škoda roste, i když klesá počet nehod?
2) pod vlivem alkoholu jezdí jen vybraná skupina asociálů: to bohužel vůbec není pravda. Naopak známé případy papalášů vedly k tomu, že Lojzové, co to viděli na Nově, si nějaké to pivo občas taky lajznou. Takže naopak, bylo naprosto nezbytné začít řidičáky za chlast brát!
3) hodnocení prázdnin: celý článek je polemikou o tom, že počet nehod neklesá, a najednou všichni v cudzině a nebyl žádný automobilový provoz ;-) Argumenty s benzínem (benzínky vám potvrdí, že prodej klesl zanedbatelně) a "lámáním generací" jsou fakt směšné.
na zbytek nemám sílu ...
|
|
|
Svuj prispevek jsi nazval zcela presne. Pro zacatek se zkus zamyslet nad tim, u jakeho typu nehod hasici zasahuji a nezapomen si taky doplnit vzdelani ohledne poctu nehod, hlasenych pojistovnam. Zmena limitu skody pro hlaseni mela zcela zasadni vyznam pro prezentovani uzasnych vysledku uz ode dne nula a jen demagog jako ty (nebo debil jako spousta na novu cumejiciho naroda) to neprohledl. Ze se tato zmena objevila v zakone naznacuje, ze kdyz jde o prosazeni demagogie a vlastnich zajmu, jsou nasi politici docela vynalezavi a nenechavaji nic nahode. Tady ale tech hlupaku, ktere bys oblbnul hlaskou o "oblibene povidacce" moc nenajdes, toz abys nebyl zklaman.
|
|
kdyz uz se tady v diskusi rozebiraji cyklisti...
co furt mate proti cyklistum na chodniku? ti vam vadi! ale auta parkujici na mistech pro invalidy, auta parkujici na prechodech (ci v jejich bezprostredni blizkosti) nebo auta jedouci vyssi nez dovolenou rychlosti vam nevadi????? (cerpam z jinych diskusi) vsechno je to poruseni predpisu, ale vam vadi jen ti cyklisti...
proc vy zmrdi takhle merite dvojim metrem? neni to tim, ze jste jen zaujati zmrdi? nebo si fakt myslite, podobne jako automotive-zmrd defens, ze silnice patri jen autum? prdlajs, vazeni!
PS: ja se klidne priznam... na chodnik obcas vjedu. je to ale JEN proto, ze diky prasicim ridicum-libertarianum se na silnici v Praze neda vubec bezpecne pohybovat. a je mi jasny, ze proto to delaji vsichni cyklisti, kteri na chodnik vjedou. nebo si myslite, ze to kodrcani pres obrubniky je nejaky prijemny?
|
|
|
Milé eso, místo bezúčelného špikování svých promluv zmrdísky se radši nauč číst. Pokud by se Ti povedlo dosáhnout byť jen dílčích úspěchů v této dovednosti, zde máš stručný výtah, aby ses neunavilo:
1) Mně, a nejspíš ani nikomu jinému, nevadí cyklista parkující na chodníku, stejně, jako mi nevadí auto, parkující tamtéž, pokud parkování nikoho neomezuje. Vadí mi kolomamrdi, kteří kličkují mezi chodci, omezují je, ohrožují je a zneužívají své (zatím) beztrestnosti při porušování výlučnosti určení chodníku.
2) Parkování na místě pro invalidy tu nikdo neřešil, neřku-li obhajoval. Tak si ho zase zabal a odnes.
3) Auto jedoucí rychlostí vyšší, než povolenou, mi nevadí, pokud nikoho neohrožuje. Cyklista, ohrožující svým chováním ostatní účastníky silničního provozu mi vadí úplně stejně, jako obdobně se chovající motorista či chodec.
4) Silnice samozřejmě nepatří jen automobilistům, na rozdíl od chodníků, výlučně určených pro chodce. Poměr počtu aut a jízdních kol, jezdících mezi chodci po chodnících, je jednoznačný a ukazuje, kdo je tím ovádem.
5) To, o čem zde mluvím, je stejný metr pro všechny. Zvláštní, že se to nelíbí především zástupcům obce cyklistické. Nejspíš proto, že by přišli o své výsady, umožňující jim právě takovouto prasbu.
6) Není mi příjemné kodrcání přes nic, ani přes obrubníky, proto jezdím autem.
Pac a pusu, Kadel.
|
|
|
1) cyklistu "klickujiciho a ohrozujiciho chodce" jsem jiz dlouho nevidel - mozna tak pred mesicem. automamrdy parkujici hned u prechodu jsem dnes videl nejmene dva, na miste pro invalidy pak jednoho. a to jsem je nijak nevyhledaval.
2) bylo to reseno a automamrdy obhajovano v starsich diskusich. dohledavat ti to nebudu (defens zde nema z praktickych duvodu zadne vyhledavani, takz eby to zabralo dost casu).
4) cyklista ktery jede po chodniku tak cini pouze jako posledni moznost, jak si mezi zmrdy na ctyrech kolech zachranit zivot. ja osobne ho chapu. samozrejme nesmi ohrozovat chodce.
6) jen abys nemel z toho jezdeni v aute tlustou prdel. pozor na to.
|
|
|
a jeste doplnim... o kolik chodcu bylo zraneno ci usmrceno cyklistou jedoucim po chodniku? a kolik bylo zabito ci zraneno automobilisty? kdo je tedy ten ovad?
|
|
|
Potvrzuji bod 4. Po té co mě jedoucího na kole z kopce cca 40 km/h přehlédl 70letý důchoce jedoucí z vedlejší ulice, nedal mi přednost a srazil mě, jsem odnesl silniční kolo na půdu, začal jezdit na horském a silnici se vyhýbám jak jen můžu. Navíc v Plzni(kde bydlím) jsou např. místa s výběrem buď 3 metry široký chodník téměř bez chodců nebo dvoupruhý průtah Plzní (= náhrada za dálnici). V takovém místě mě na z chodníku žádný zákon nedostane, protože můj život je mi milejší než nějaká teoretická pokuta.
|
|
|
Takze ted pro zmenu ty ohrozujes chodce na chodniku :-( Fakt miluju cyklisty, kteri si vybiraji vzdy to co se jim hodi - jednou jim patri silnice, podruhe jsou zase neco jako chodci :-( Osobne nemam zrovna moc rad cyklistu na silnici, protoze to je temer vzdy generator velmi nebezpecnych situaci, ale se skripenim zubu uznavam, ze na silnici holt taky patri, ale na chodnik prece nepatri cyklista v zadnem pripade!
Ostatne zrovna vcera me jeden cyklistickej zmrd na chodniku malem srazil. Vynutil si prednost na prechodu tim, ze tam na ferovku vjel auta neauta (chybelo hodne malo a byl tam retez nabouranych aut), ale to mu nestacilo, takze v plne rychlosti z toho prechodu pro chodce (!) vjel na chodnik (!), kde jsem sel ja a par dalsich chodcu mezi kterymi dost nebezpecne proklickoval jen diky tomu, ze jsme uskakovali jak kamzici :-(
Proste vetsina cyklistu jsou podle me neohleduplna hovada ohrozujici ridice, chodce a sami sebe a to mi asi po mnohaletych zkusenostech jak z chodniku, tak zpoza volantu uz asi nikdo nevymluvi :-(
|
|
autor mi mluvi z duse. Podepisuju.
akorat drobnost: cislice je 7 a 0, 70 je cislo ;) coz na relevanci clanku nic nemeni.
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek 411: Další vývoj
|