Hysterie kolem Čárlího neutichá a zachvátila i náš web. Zatímco posledně
jsem se přidržel dejme tomu taktické
stránky věci, nyní se zčásti podívám na Čárlího.
Ještě zpátky k té taktické stránce věci. Vlivný evropský rabín Menachem
Margolin to
pořádně posral protizbraňovým aktivistům, fízlofilům a zastáncům bezpečného
prostoru pro kriminálníky. Zbraně najednou nejsou zlé, ony jsou vlastně
docela fajn, prý záleži nač se použijí. Rabi několika stručnými větami
rozkopal jejich dosud pracně budovanou propagandu. Vyslovil se, že by rád
ozbrojil vyvolený národ, protože se židé necítí v multikulti sluníčkové
Evropě bezpečně. Samozřejmě že to pan rabín pojal poněkud jednostranně,
hlavní je ozbrojit židy a gójové ať se starají sami o sebe, ale v podstatě
je to správně. Rabín dělá dobře, že se bere o svoje lidi a je to naše chyba,
že máme proradný establishment, který se rozhodl starat nikoli o bezpečí
svých lidí, ale o pohodlí a bezpečí kriminálníků. Situace je o to vážnější,
že to řekl rabín, rabínovy výroky nebude možné veřejně kritizovat, protože
to zavání obviněním z antisemitismu, což je mnohem horší než obvinění z
rasismu a znamená to konec ve veřejném životě. Představte si, co by se
stalo, kdyby někdo navrhl vytvářet milice, aby se bílí ubránili třeba cikánům.
To by byl poprask a zatýkání a celá nenárodní fronta multikulti prověřených levičáků z řad
umělců a novinářů by pořádala protestní pochody, komentovala, glosovala,
varovala a činila teatrální gesta. Teď je ticho po pěšině a antigun aktivisté
jen kytičkově šoupají nohama.
Rabín pravděpodobně reagoval na události z košer obchodu, kde jeden
z rukojmích sebral útočníkovi zbraň, kterou si odložil a chtěl ho s tím
zabít. Bohužel se mu to nepodařilo, protože zbraň měla závadu a nestřílela
(byla to pistole Tokarev, starej šrot, který mu nejspíš prodal nějaký arabský
bratr). Útočník ho následně zastřelil jinou již fukční a podstatně modernější
zbraní, což se mu asi nedá příliš vyčítat. Zamysleme se nad tímto heroickým
aktem. Slušný občan musí ukrást teroristovi zbraň, aby se pokusil
chránit svůj život, protože mu sluníčková vláda zakázala držet a nosit
zbraň vlastní. To je přece super. Nedivím se, že to s rabínem tak hnulo.
Výhody sluníčkové bezezbraňové demokracie pro běžného občana nelze demonstrovat
lépe.
Myslím, že by davy nijak nesmutnily, kdyby další Charlie nevyšel. On
totiž celý ten jejich Charlie Hebdo je levičácký plátek s obvyklým nákladem
asi 60.000 výtisků. Když nějaký ten místopředseda chalifátu Evropa použil
název "slátanina", tak vůbec nepřeháněl. V říjnu jste tam mohli najít praktickou
přílohu o legalizaci marihuany, často se tam řeší ekologie, jako že je
moc správná a běda kdo nesouhlasí, Jean
Depardieu to schytal, když nechtěl sponzorovat francouzský komunismus
a pravidelným terčem urážek v časopisu byla také francouzská Národní fronta,
jejíž leader Marie Le Pen byla vyobrazována
tu s ohněm u zadku, tu polonahá, tu jako hovínko. Veselí svazáci se také
rádi naváželi do
křesťanské víry - a to s takovou mírou obscénnosti, která by v případě
islámu asi vyvolala třetí světovou.
Vypadá to, jako když pes žere psa. Imigranti, které si sem levicové
vlády naimportovaly kvůli voličským hlasům a rozkrádání v rámci welfare
state, vystřílí redakci s jinými levicovými milášky.
Vypadá to, že si soudruzi z Charlieho ve své intelektuálské povýšenosti
a přezíravosti zapomněli na to nezbytné, všudypřítomné a povinné porozumění
menšinám a multikulturní obohacování. Co když existují v Evropě lidé, kteří
myslí jinak? Diverzita, Charlie, jo přesně ta, o které nám levičáci furt
kážou, že ji nerespektujeme. Co když žijí v Evropě lidé, kteří nenesou
urážky své víry tak stoicky jako křesťané, na kterých se dá dříví štípat?
Co když někdo nerozumí tomu, že šlo jen o elitářskou zábavu pár graficky
zdatných levičáků v redakci bezvýznamného plátku a bez výčitek na ně vezmou
zbraň? Co vlastně víme o systému hodnot těch, které nám levicový establishment
naimportoval výměnou za voličské hlasy a podíl na rozkrádání v rámci welfare
state? Co když pro někoho je bezcenná "svoboda slova" a vůbec všechny ty
indiferentní "občanské svobody", zatímco je zásadní, co řekl prorok nebo
si myslí, že řekl prorok? Co když fakt budujeme chalifát?
Jak se k tomu politické elity postaví?
No nic, už
se postavily.
17.01.2015 D-FENS