D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Telefon
    (ze dne 09.12.2007, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 09.12.2007 20:57:36     Reagovat
    Autor: Marvin - Neregistrovaný
    Titulek:Máš v tom bordel
    Asi tak.
    Pro primo:
    Máš v tom bordel. V platbách, v dokladech et v přístupu k bordelu.
    Nic proti bordelu ale v přístupu k bordelu musí být systém.

    Pro secundo:
    Naivní představa, že za tebe bude jiný subjekt udržovat TVOJE věci v pořádku je nejenom naivní ale vzhledem k tvýmu přístupu i stupidní.



    Komentář ze dne: 09.12.2007 21:42:09     Reagovat
    Autor: hujer - hujer
    Titulek:
    "Nebyla však uznána z důvodu „nedbalého zacházení s přístrojem“ (jejich slova)" -- lžeš poprvé

    "ale vzhledem ke svému vrozenému postižení, které spočívá v nepozornosti a ukvapenosti,spojeném s bordelářstím, jsem u dané platby uvedl špatný variabilní symbol" -- jen a jen tvůj problém

    "Vzhledem ke svému postižení, viz. výše., jsem doklad o zaplacení neměl, protože jsem debyl kříženej s vohnoutem a někde jsem ho zamrdal" -- jen a jen tvůj problém, mimo jiné na prodejnách O2 již nějakou dobu nelze platit účty ve splatnosti, taký´že tomu, kdo platbu přijal bys měl jít hluboce poděkovat

    "bylo mi sděleno, že je to asi běžná praxe, že není účetní a ať prý jdu jinam. Ptám se kam a on neví." -- evidentně lžeš podruhé

    To asi myslel ten sráč, kterej sem měl půl roku, z toho dva měsíce v servisu. Než se vysral úplně a putoval do koše. -- jen a jen tvůj problém, že se nejsi schopen seznámit s občanským zákoníkem, jmenovitě s částí o reklamaci

    "A že budu muset zaplatit 1.000 Kč pokutu, protože mám smlouvu na dva roky a dostal jsem dotovanej telefon" -- buďto lžeš potřetí, nebo je ten elaborát hodně starého data nebo je idiot ten na prodejně - "V březnu roku 2005 jsem si u tehdejšího Eurotelu zřídil..."

     
    Komentář ze dne: 13.12.2007 11:58:52     Reagovat
    Autor: Dave - Dave
    Titulek:Re:
    Že by spokojený zaměstnanec ODva????

    Bordel v platbach, uznavam, jeho idiocie, ale zmrdismus nekterych kousku na prodejnach O2, je do nebe volajici... Nejhorší zkušenosti jsem čerpal už za dob Eurotelu, kdy něco vyřídít na jejich pobočce bylo za trest a jak vidim, nic se nezměnilo do dnešní doby...

     
    Komentář ze dne: 14.12.2007 15:14:00     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: pročpak lže ?
    K první námitce, že Sandsman lže: Vyfakování reklamace s komentářem o špatném zacházení majitele poté, co proběhla první reklamace s výsledkem "byl to vadnej softvér" - je zřejmě standartní postup mobilního operátora, minimálně v ČR. Poprvé tento postup okusila moje mamněnka. Vyřešil jsem to za ní a věnoval jí svůj nepoužívaný Sams---. Podruhé identický postup zakusil můj kolega z práce, pouze v jeho komunikátoru za cca 15tis. "byla zjištěna vlhkost", tudíž fuck off, milý cliente. Nešťastný jej rozebral a ukázalo se, že barva na šroubcích je nepoškozena, takže do něj zřejmě nikdo ani nekouknul a po bližším zkoumání jsme objevili, že jedno perko, které má zajišťovat přísun šťávy z akumulátoru, neperkuje, jak má. Opravili jsme ho kružítkem a jeho komunikátor nyní komunikuje o stopéro již přes rok a půl. Podobné námitky při reklamaci probíhají i při vyfuckování šťastného majitele levné navigace, též firemní zkušenost. Takže nevidím důvod, proč by měl Sandman nutně lhát. Buď prudíš z neznalosti nebo hájíš zmrdí taktiky a jsi tedy co ? Z.

    Komentář ze dne: 09.12.2007 23:27:47     Reagovat
    Autor: frantisek - frantisek
    Titulek:Máš v tom bordel
    A to je celý. Eurotel (O2) je instituce se stovkami zaměstnanců a miliony zákazníků. Jediná šance, jak obstát, je mít VŠECHNY doklady při ruce a v případě upomínek či nějakého omezení služem IHNED reagovat zasláním opisu na patřičný level.
    Moje zkušenost:
    Jsem klientem Eurotelu od 1998 prakticky od počátku se moje útrata pohybuje mezi 2-3 000Kč, platby za faktury odcházejí v rozmezí týden před splatností až týden po splatnosti a vše je v pořádku. Za tu dobu byl jediný zádrhel, někdy v roce 2003 mi zničehonic přišlo poslední varování od vymahačské agentury a jestli prý okamžitě nezaplatím cca 700 Kč s neznámým variabilním symbolem, přijde soud a exekuce, prý nereaguji na upomínky a bla bla bla. Vše vyřídil jediný hovor s #22 - slečna vzala moje argumenty - za 12 měsíců zpět mají připsáno 12 mých plateb a dluh ve výší 700 při měsíční útratě 3000Kč je také divný. Nakonec našla onu fakturu a světe div se, šlo o doplatek za období kdy jsem ještě telefonoval na rodné číslo. Protože pro ET i O2 je doplnění IČO a DIČo do faktury změnou vlastnictví, měl jsem ve 12ti měsících 13 faktur. Jméno, adresa, číslo - vše zůstalo. Kde se ona doplatková faktura a veškeré upomínky ztratily, na to nikdo nikdy nepřišel .....

    Komentář ze dne: 10.12.2007 02:12:44     Reagovat
    Autor: spc - spcxxx
    Titulek:jedine riesenie
    ZIADNE FUCKTURY!!!!! Zazil som si podobnu odyseu u eurotela kedysi, dokonca aj s telefonom ktory sa posral tesne po zaruke...

    Trapne telefonovanie mi za taky stres veru nestoji - existuju aj predplatenky

    Komentář ze dne: 10.12.2007 08:22:24     Reagovat
    Autor: Saša - Neregistrovaný
    Titulek:Mobilní telefon je obzvláště škodlivá věc.
    Já žádný mobilní telefon nemám a je mi dobře.
    A nechápu tu potrhlost lidí, kteří si pořídí telefon, aby mohli utrácet peníze za nesmyslnou komunikaci o ničem s lidmi, které momentálně k ničemu nepotřebují...
    Samozřejmě jako u všech závislostí: závislák si zdůvodnění vždycky najde.

     
    Komentář ze dne: 10.12.2007 11:49:15     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Mobilní telefon je obzvláště škodlivá věc.
    Nerozumím tomu, jak můžeš hodnotit potřebu komunikovat a smysl komunikace ostatních lidí.

    Osobně rád komunikuju s lidma, který znám a mám je rád...a představ si - bavím se s nimi i když aktuálně nic nepotřebuju.

    Lidi, kteří mi zavolali jen když něco potřebovali jsem asi před třemi lety vymazal ze seznamu jako parazity a už nikdy jsem pro ně nic neudělal. S mnohými se zdravím, když se náhodou potkáme, ale nijak je nevyhledávám. Egocentrické parazity, kteří jen berou a nedávají nemám rád...a asi nejsem sám. V tom je možná skryt i důvod, proč ti nechybí komunikace.

    Závislost na telefonu připouštím, ovšem pouze ekonomickou, nikoliv psychickou...v dnešní době žádná vyjímka, nijak si nestěžuju.

     
    Komentář ze dne: 10.12.2007 12:35:58     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Mobilní telefon je obzvláště škodlivá věc.
    Ne každý je na mobilu závislý, i když pochopitelně existuje spousta lidí, kteří na tom jsou přesně tak, jak píšete (a z jejichž pohledu jste potrhlý Vy, protože oni svoji komunikaci určitě nepovažují za nesmyslnou).

    Naštěstí si každý můžeme vybrat, co nám vyhovuje - já třeba mám mobil, ale zrušili jsme TV. Necítím ale žádnou potřebu nepoužívání televise nějak obhajovat či propagovat - já jsem se prostě rozhodl takhle, někdo jiný se rozhodne před tím krámem sedět třeba 6 hodin denně - jeho věc.

    BTW: vím o zde přítomném člověku, který nemá doma ani ledničku ;-)

     
    Komentář ze dne: 10.12.2007 20:43:18     Reagovat
    Autor: Vanguard - Vanguard
    Titulek:Re: Re: Mobilní telefon je obzvláště škodlivá věc.
    A kde si proboha chladí v létě pivo???

     
    Komentář ze dne: 10.12.2007 20:43:29     Reagovat
    Autor: Vanguard - Vanguard
    Titulek:Re: Re: Mobilní telefon je obzvláště škodlivá věc.
    A kde si proboha chladí v létě pivo???

    Komentář ze dne: 10.12.2007 10:53:46     Reagovat
    Autor: Majkl - Majkl
    Titulek:Bordel v telefonice ... i jinde
    Heh, kdyz uz je rec o Telefonice: kolegyne (designerka, nesicni ucty v radu 20k CZK) se sepohodla s Vodafonem (nejakej bordel nebo co - nejspis neco podobneho, jako v clanku) a ze pujde k Telefonice. Zavolala na O2, zazadala o smlouvu postou a ze okej. Trvalo tyden, nez ji kuryr dorucil smlouvu k podpisu a dalsi dva tydny, nez ji odvezl zpatky Telefonice. On totiz snad ma hospodu a kuryruje jen tak bokem. Takze nez kolegyne (t.c. po nemocnicich) skoncila s mym telefonem a docasne predplacenkou, utekly ji ksefty za 200k.

    Ono to ale asi v nejake mire bude vsude...

    Komentář ze dne: 10.12.2007 12:49:06     Reagovat
    Autor: Chodny - Petr Kratochvíl
    Titulek:
    Z hlediska symbiózy s operátorama uznávám 2 přístupy:

    1) pečlivě vybíráš tarif, porovnáváš ho s konkurencí, pečlivě se staráš o své účty, volíš výhodný akční nabídky - a skoro pořád si tak můžeš bejt jistej že poměr cena/výkon je nejlepší na trhu

    2) telefon bereš jakou součást svýho pohodlnýho života a podle toho se i chováš. Jen zhruba odhaduješ jakej tarif by ti mohl vyhovovat, k všemu s operátorem souvisejícím (včetně placení) přistupuješ "vlažně". Pak se ale nedivíš že nevoláš nejlevnějc a občas máš problémy.

    ty mi přijdeš jako třetí - šílená varianta - ke všemu přistupuješ "vlažně" a pak se hrozně divíš. Ty telefony co se dávaj ke smlouvě za korunu jsou v 50%tech shity - stačí jen sledovat diskuzní fóra.

    Ano, chápu, na zmrdy a hlupáky narazí člověk všude (a často mu znepříjemňujou život), ale pokud se člověk chová jako ty, přímo je podporuje...

    Btw - k tvému dalšímu výběru - řekl bych, že služba Vodafone Kamarádi je úplně někde jinde za 200kč voláš 5ti lidem zadarmo - u O2 máš dvojnásobnej tarif a ještě platíš za volání těm lidem.

    Komentář ze dne: 10.12.2007 16:33:04     Reagovat
    Autor: Lokutus - Lokutus
    Titulek:Co říci závěrem?
    Snad jen, neuvazovat se smlouvou.

    Komentář ze dne: 10.12.2007 20:41:15     Reagovat
    Autor: Vanguard - Vanguard
    Titulek:Moje zkušenost
    Mě se stala podobná příhoda, ale můj dojem z chování pracovníků O2 byl úplně opačný.

    Mám nastavenou platbu inkasem z účtu s limitem 1.000,- Kč. Protože jsem už párkrát limit překročil, změnil jsem si ho někdy v květnu nebo v červnu v bance na 1.500,-Kč. O2 jsem to nehlásil, protože jsem žil v mylném domění, že pokud budu mít fakturu na 1.200, zinkasují si to sami bez řečí. Proto jsem nijak neřešil, když mi za čerevenec přišla faktura na těch 1200-myslel jsem, že si to jako vždy zinkasují sami.

    Asi po měsíci splatnosti mi přišla upomínka, kterou jsem (jsa podobný bordelář jako autor) někam založil s tím, že jsem si řekl, že jim příležitostně zavolám a zeptám se, jak to je s placením. Než jsem to ovšem stihnul udělat, zablokovali mi telefon na odchozí platby. To mě už trochu varovalo, takže jsem vzal aktuální (zářijovou) fakturu a pod zářijovým variabilním symbolem jim přes internetové bankovnictví poslal částku zhruba odpovídající mému dluhu za červenec (bylo spíš víc, asi o kilo, protože jsem nevěděl přesně kolik dlužím) a čekal jsem na zapojení telefonu. Když se asi tři dny nic nedělo, tak jsem zavolal na zákaznickou linku, kde mi řekli, že za červenec pořád dlužím a že dokud nedostanou potvrzení o platbě, telefon mi nezapojí. To bylo divné, nicméně protože jsem už volat docela ppotřeboval, poslal jsem peníze znovu, tentokrát ovšem už se správným variabilním symbolem.

    Druhý den jsem opět volal, ale peníze opět nedorazily. To už mi ovšem došlo jakou jsem udělal chybu při první platbě a zeptel jsem se slečny, jestli by se dalo dohledat, že jsem za září zaplatil dvě rozdílné platby pod stejným VS. Slečna sice říkala, že ona to dohledat nemůže, nicméně že to zjistí na inkasním a obratem mi zavolá. Skutečně se asi do pěti minut ozvala s tím, že platbu dohledali, všechno je v pořádku a telefon už mám opěpt plně funkční. Dvakrát zaplacenou platbu mi započetli na další měsíc. Stejná slečna mi taky řekla, že když si zvýším inkasní limit, měl bych to taky sdělit O2, protože oni se o inkaso platby překračující schválený inkasní limit ani nepokoušejí.

    Shrnuto, na jednání O2 jsem si nemohl ani v nejmenším stěžovat, protože všechny problémy jsem si zavinil sám (stejně jako autor). Když jsem se na ně obrátil a poskytl jim dostatek správných informací, vyřešili můj problém během okamžiku. Nadávat někomu za to, že jsem bordelář a nemám pořádek ve věcech mi přijde hodně hloupé.

    Komentář ze dne: 11.12.2007 09:22:15     Reagovat
    Autor: Carralina - Carralina
    Titulek:No možná kdybys v tom
    neměl takový bordel, všechno by bylo jednodušší :-)). Ale nic si z toho nedělej, jsem na tom stejně, proto mám taky kredit, že.

    Komentář ze dne: 12.12.2007 13:10:01     Reagovat
    Autor: j - Neregistrovaný
    Titulek:
    jsi k :-) oskarovi. s tim nemam vic jak 6let problemy.
    a jak bylo drive vzneseno - mas bordel ve fakturach - platim mobil inkasem a nikdy s tim nebyl problem.

    a zaverem: jen debil je u O^2 pze to jsou stejne kurvy jako CTc (vlastne je to CTc ale jinak pojmenovane - lidi tam pracuji furt stejni).

     
    Komentář ze dne: 12.12.2007 14:52:19     Reagovat
    Autor: happy99 - happy99
    Titulek:Re:
    Služby O2 oproti službám Radiokomunikací jsou zlaté. Měl jsem čtyři poskytovatele ADSL a poslední O2 má nejlepší služby, sice za trochu vyšší cenu, ale když linka nefunguje, tak neschazují vinu na nikoho jiného a ukončení posjkytování služby je naprosto bezproblémové. narozdíl od Bluetone, kde po 1/4 ročním sporu pomohla až poslední výzva před podáním žádosti o rozhodnutí a stížnosti Českému telekomunikačnímu úřadu a stížností na ČOI, zaslaná přímo obchodnímu řediteli.

     
    Komentář ze dne: 15.12.2007 13:55:40     Reagovat
    Autor: martin nyxel - a.nyxel
    Titulek:Re:
    ja jsem jiz cca osmym rokem uzivatelem o2 site a az na pretizenou sit o Silvestrech;) jsem nenarazil na technicke komplikace. Zato clovicek s t-mobile a vodafone si u nas na navsteve stale poradne nezavola i pres opakovane sliby operatoru na zlepseni ... S t-mobile si tu s vypadkama lze zavolat, s vodafone vubec ne a to bydlim v (krajni casti) praHe ... sice vim ze exsistuji i na povrchu takova mista kam "signal" nebude mozne dodat nikdy, ale rikam ze kdyz tu muze bez obtizi O2 fungovat, proc ostatni ne? (kvuli priznivejsi cenove politice jsem uz ucinil pokus o prestup k vodafone ale kdyz se mi nikdo nedovola.... k cemu mi telefon je dobry, ze? :( )

    Komentář ze dne: 21.12.2007 08:28:44     Reagovat
    Autor: DJ Chrpa - Neregistrovaný
    Titulek:
    O2 stojí zahovno

    Komentář ze dne: 21.12.2007 12:25:45     Reagovat
    Autor: pech. - Neregistrovaný
    Titulek:
    jediný řešení, který mne zrovna napadá, je kreditní tarif....

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.