Komentáře ke článku: Jízda autobusem jako adrenalinový sport (ze dne 21.11.2004, autor článku: Sinnister)
Přidat nový komentář
|
Jednou v létě jsem jel do Ostravy a zvolil jsem dopravu autobusem. No byla to docela sranda, ještě, že jsem nespěchal. Po pár kilometrech se obstarožní Karoserie rozhodla (už) vypustit duši a začala nás dusit smradem ze spálené spojky. Nakonec vyplivla úplně a my zůstali stát v půli cesty, spojka prostě nešla sepnout, takže se nedalo jet.
Po dvaceti minutách ale začal řidič Karoserii rozebírat a nakonec se mu ji podařilo spravit. Do Ostravy jsme dojeli o půl hodiny později.
Zpáteční cesta byla jako z jiného světa, neboť jsem si připlatil za vlak a to rovnou za EC, takže jsem byl za hodinu doma. Škoda jen, že slušný vlak u nás stojí dvakrát tolik, co autobus....jezdil bych častěji.
|
|
Nevim s kym jsi jel,ale do Noveho Knina jezdi busy jako 317 a 321 dopravce Martin Uher a busy dopravce "Bosak". Dost casto jezdim do Nove vsi Pod Plesi a ackoliv jezdim vetsinou autem musim uznat ze ridici na tehle trase opravdu netrapi neco jako rychlostni limity na strakonicky a v levem pruhu je taky malokdy vidis..nadruhou stranu z Smichace do mnisku jedou 35 min a autem jedes kolem 20.(da se i za min jak 15,ale to neni zrovna koser)
|
|
Sinnistre dostal si mne. Jezvecik, ktery se poblil jak sakal... To je veta za 100000000. Davam jako vzdy za 1.
Jinak, par takovyh hovad jsem zazil. Nejlepe o nich vypravi stary vtip:
Do nebe se dostane farar ktery cely zivot zil zboznym zivotem bez hrichu. Prijde nahoru, nafasne kridla a jde se modlit za oblacek - skratka nuda. A tu najednou vidi chlapa ozralyho jak zakon kaze, v hube cigareta a kolem pasu si vede z kazde strany jednu holku. Bezi za svatym Petrem:
"Jak je mozny, ze ja co jsem cely zivot zil zbozne prijdu do nebe spolecne s takovym ozralym ksindlem??? Proc on neni v pekle ???" A svaty Petr odpovida: "Vis, od udelal pro viru vic nez ty. Protoze kdyz ty jsi kazal, tak pulka kostela spala. Ale kdyz si von sednul za volat autobusu s dvema promile v krvi, tak se k Bohu modlili i zaprisahli komuniste..."
|
|
Joo, takovyhle veci jsou u nas na dennim poradku... Teda az na jezevciky blijici jak sakal :-)) Jak ja se tesim, az si koupim auto.
|
|
No nevim, ten sloh mi prisel tak kvetnaty a preumelkovany, ze jsem to v pulce prestal cist... Nezajimave, unbook.
|
|
|
Mene vyumelkovanosti a bylo by to za 1...:-)
|
|
|
presne tak. kdyz si clovek odmysli ten renesancni styl, tak se dozvi, ze autobusak jel rychle a byla tam tlusta zenska a blijici pes. ale ta prirovnani me dost pobavila ;o)
|
|
|
Jo a Tolkienuv Pan Prstenu byl v podstate o tom, jak tam nejaka parta sla vrazit prsten do sopky a druha parta zatim mlatila podrizene nejakyho Saurona. Ach jo...
|
|
|
Nevim, neznam Tolkiena, znam jen film, ale prijde mi, ze mas naprostou pravdu.
|
|
|
Mě styl nepřipadá přeumělkovaný. Docela mi k celkovému ladění příběhu sedí. Občas mám rád trochu knižní vyjadřování, i když se neoznačuju za konzervativce (pardon konservativce) jako jedno nejmenované individuum, které sem už naštěstí delší dobu nic "hodnotného" nenapsalo. Víme o koho jde, že ;-)
Takže co do obsahu za jedna, ale ta gramatika (...potíže nastaliiii... apod.). U příspěvku v diskuzi se to snese - každý se někdy přeťukne, ale v článku to kazí celkový dojem. Příště prosím autora, aby před odesláním udělal korektury. Nakonec tedy hodnotím za 2.
|
|
Docela sem se zasmal a jezevcika chapu - skoro denne jezdim trasu Praha (Andel) -> Pribram; navic nekdy i po zaslouzenem odpocinku v restauracnich zarizenich -musim rict ze udrzet to az do Pribrami na namesti da nekdy docela zabrat.
Na druhou stranu pokud jste zrovna nejedli (nedej Boze nepili) tak je pohled na lidi, kteri se marne svym revem snazi donutit ridice k zastaveni, jen proto aby o 5 vterin pozdeji ozdobili zavrene dvere autobusu svou snidani, neco extra.
|
|
To neznate cestu tramvaji do Rep...
Mezi Motolem a Krematoriem smerem na Repy je umeni se udrzet v sedacce...takovych useku je vic na trase ale tenhle je jen pro nejvetsi kaskadery.
Jinak tyhle renomovany dopravci na primestskych linkach stojej fakt za hovno.
Exkluzivnim prikladem toho je Jana Barnatova a jeji pojebanej spoJBus...vetsinou starousedliku prezdivany jako honbas!
vice informaci viz link v titulku.
Tady ridici zase naopak jezdi jako by meli ve vejfuku nasrano, cimz narusta neskutecne zpozdeni prubezne se modelujici po cely den. Nema absolutne zadny smysl se ridit jizdnim radem a cekani na zastavce je takovou malou loterii.
Nakonec jen detail, ze vsichni ridici od Barnatovy sou neskutecny zmrdi a curaci...meli by jezdit s hnojem a ne vozit lidi!!
|
|
|
motol - krematorium, tam je to o zatackach a zpusobu jejich staveni ze "zahnutych" casti koleji, ale jinak mazec, my vezli sklenenou desku v nove tramvaji a malem mi to rozrezalo nohu i s botou :)
|
|
Autobusy mají omezovače, nemohou jet 120...
|
|
|
a co nažidla? Co zabrání autobusákovi - vlastníku vozidla, aby si omezovač nějak odpojil? Neříkám, že je to tenhle případ. Stejně jako jde odpájet kontrolka airbagu, musí jít i nějak votunit omezovač ;-)
|
|
|
o rychlosti mluvíme zbytečně, v článku je to povedená nadsázka. Když už o ní mluvíte, tak mi vysvětlete situaci, kdy mě v autě na dálnici předjíždí ve stodvaceti totálně prohnilá karosa. upozorňuji, z kopce to nebylo, vítr v zádech by tam byl..
|
|
|
Naložená Karosa s vlekem bez omezovače a pár drobnými úpravami hravě opře tachometr a ten co já vím končí ve 160ti. Když je to na dálnici tak je slyšet jen jak sviští turbo, ale na okresce to chce místo rukou háky.
Ne to neni sranda když kolem zmizel velikou rychlostí dozadu autobus s nápisem expres začal sem tušit, že asi nejedeme do 120ti. Ta věc má tolik koní, že si to hodně lidí ani neumí představit.
|
|
|
Starší dálkové turbokarosy (tuším typ LC736) jsou skutečně schopné jet až 180 km/h, i když se při této rychlosti téměř rozpadávají. Jejich motory s turbem mají hodně výkonu a svoje taky dělá převodovka určená na průměrné cestovní rychlosti kolem 105 km/h. Sám jsem coby dítě zažil, že s námi slovenský řidič ještě za totáče valil z Bratislavy až do Prahy stále 120 - 130 km/h a to prý podle vlastních slov "len lochtal plyn"...
|
|
|
Vono ten omezovac zase neni tak dokonaly. Pokud je pravda co mi rekl jeden znamy co jezdi se zajezdy pres pul evropy a ma autobus DAF, tak jenom staci vytahnout jednu pojistku a nahradit ji stejnou ale spalenou. Pak se odmlci nejen omezovac, ale i elektronicky zaznamnik co ted maji takovy autobusy misto tachografu. Jedina nevyhoda pry je, ze pak nesviti palubni deska. Ale jedna dioda to pry taky hrave resi. A pokud chteji poldove kontrolovat logger, tak maji smulu - shorela pojistka, sorry nevsim jsem si... Tak se pak tem hovadum nedivte.
Jinak mam uzitkoveho Peugeota a jelikoz jsem pravidelne nalozen tovarem az po strechu tak si to standartne sinu po dalnici 120 na tempomat. A uz se mi parkrat stalo, ze mne v levem pruhu bez tezkosti predjela Karosa nejakyho Slovenskyho dopravce na trase Praha - Blava.
|
|
|
Odpojit omezovač opravdu není nijak složité ani u starých Karos. A to můžete vzít jed na to, že přinejmenším většina jich bez omezovače jezdí.
Z vlastní zkušenosti mám pocit, že na D1 jezdí nejrychleji žluté busy Student Agency linky Brno-Praha. Převážně 130 kmh. Ale na dálnici se to ještě snese a taky to nejsou ty staré Karosy sedmičkové řady.
Autobusem nejezdím od doby, kdy s námi linkáč vymetl zatáčku po třech kolech takovým způsobem, že jsem ze svého okénka měl nádherný výhled přímo do járku, do něhož se zadek busu snažil sesunout. Přiznávám, že od té doby mám takový strach z autobusů, že jezdím jedině vlakem nebo vozem.
Jinak článek dosti dobře napsaný, takový lehce komplikovanější a košatější styl se mi líbí. A k samotnému obsahu... mám pocit, že mě už nic nemůže překvapit... podobných situací asi každý zažil povícero
|
|
|
No někdy mám pocit, že Autobus je krycí název pro zbraň hromadného ničení. Vlakem už taky nejezdim, stačí si poslechnout inteligentní rozhovory a příhody nádražáků, nebo jezdit každé ráno pár let lokálkou a nikdo tě už do vlaku nedostane.
|
|
|
No a ono je to při jízdě autem nějak zásadně lepší? Obávám se, že člověk si prostě moc nevybere...
|
|
|
No noc ne, ale většinou má člověk pocit, že to může alespoň trochu ovlivnit.
|
|
|
Upřímně řečeno, a snad se za to neurazíte, nic o tom nevite. Jsem stewardkou u Student Agency a mám tu čest znát temer kazdy autobus a ridice.
Nehrozi, aby jezdili vice, jak 100km/h s toleranci 5km/h. Všechny autobusy mají omezovace - a řidici nyni i praskace za zady, takze si to netroufnou, uz kvuli tomu, ze jsou jim za to strhavany nemale castky od zamestnavatele.
Pokud jedou rychleji, tak pouze z kopce a to ne z celeho, pouze dojezd, hlavne proto, ze maji slabsi motory a do kopce spomaluji..
Priste se radeji informujte, nez toto vypustite..
|
|
|
Děvče, tak to asi neznáš všechny ridiče. Měl jsem tu čest natočit autobus student agency jak si to hrne z Brna na Prahu 130-140 km/h. Viz www.youtube.com.
|
|
|
No nevím nevim, 180km/h s Karosou... Zažil jsem 130km/h a diesel roztočený na 2200ot/min toho měl tak akorát dost.
|
|
|
180 km/h nevim. 160 km/h jsem v Karose 736 zazil...
|
|
|
No, to s tou 180-tkou mám z vyprávění od kamaráda, který s busem jezdil. Prý to dokázal nějaký jeho kolega s dálkovou sedmičkovou karosou, údajně z kopce a s větrem v zádech. Jízdu rychlostí 160 km/h jsem taky nezažil, ale 120 - 130 už ano...
Jinak staré Karosy snad ani omezovač neměly, ne? Reaguji tímto na příspěvek o pár "pater" výše...
|
|
|
to je jasný, že v tom článku je to nadsázka, ale i tak si myslím, že se to prostě nějak "ochcat" dá. ;-)
|
|
|
S jistou nejmenovanou dopravní společností ( Tišnov ... ) jsme v patrovém Neoplanu jeli Brno - Řím - 1250 km - za 11 hodin. Dva řidiči, tři "kolečka" do tachografu, cihla na plynu, čas běží a prachy nesmrděj. Podruhé pojedu autem.
|
|
Výše v diskusi jsem četl něco o vyumělkovanosti. Částečně jsem to zaznamenal, ale hodnotím tento článek jako podstatně lepší, než ten blábol z minula, kdy nějaký motorkář jezdil vlakem. To se přiznám, že jsem vysoké hodnocení článku (o vlaku) nepochopil. Faktem zůstává, že slovo je jenom slovo, ale kdyby se tak někomu podařilo natočit, jak sebou ten bus mlátí v zatáčkách, jak to řeže tam, kdy nevidí - myslím, že i 20 vteřinová skeč by stála za to.
|
|
Dalsi ubreceny clanek o tom, jak se jezdi autobusem. Vsechno je tu zamerne prehnane, styl je hrozny a poenta clanku veskera zadna.
|
|
|
Poslouchej Root, proč to vlastně čteš, když tě to tak hrozně štve ???
Ušetři si nervy a napiš něco sám, když jsi tak bezchybně geniální!!
Mě ten článek fakt pobavil.Jestli bych měla říct něco z vlastní zkušenosti, podobný magor jezdí na trase Praha - Jihlava. To ještě neznáte ty, co berou stopem.
Jenny
|
|
|
Hele Roote, nez jsem si poridil auto. myslel jsem si neco podobneho :) A musim rict ze dnes z pohledu auty-sty je pro mne kazda jizda MHD sokem. Podle me se to vztahuje na to , ze nekdo vstupuje do meho osobniho prostoru, prosta reakce opiciho primitiva.
Ale jsem pripraven se v ramci maximalni flexibility prizpusobit i stavu kdy nebudu mit vlasni vuz :)
|
|
Fakt jsem se tady řezal nad těma hláškama o psím spřežení a přimrzajících čekajících do asfaltu ;-)
|
|
jak se rika: paneboze, dej mi silu, abych dokazal zmenit to, co zmenit mohu a dokazal prijmout to, co zmenit nedokazu.
proc sinister tarasovi nevysvetlil funkci spojky a fofrklacku, zaroven mu neudelil prednasku o zakladnich fyzikalnich zakonech a misto toho radeji sepsal clanecek pro pobaveni okolostojiciho publika?
pro poradny autobusovy adrenalin doporucuji zkouknout treba http://www.bochnak.com/pozar.htm
|
|
Pri cteni tohoto clanku jsem si vzpomnel na sva mlada leta, kdy jsem denne absolvoval cestu autobusem z maleho stredoceskoho mesta do vetsiho stredoceskeho mesta od skoly. Autobusak, ktery ridil byl urciteTaras Bulba ze Sinnisterova clanku. Cesta jako by z oka vypadla tomu memu kazdodennimu dojizdeni. A to vozil z 90% male deti. Pozdeji jsem zacal dojizdet z maleho stredoceskeho mesta do hlavniho mesta do prace. A hle kdo se na me usmival z mista ridice primestske linky cislo 351, pozdeji i 365 a 374? Ano, Taras Bulba... To si na nej jeste nikdo nestezoval? Jak to, ze porad ridi autobus a nese zodpovednost za tolik lidskych zivotu????
|
|
Myslím, že článek čtivou formou dává najevo současný stav řidičů MHD, příměstských, dálkových atd... prostě autobusů.
Kolikrát se mi jako chodci stalo, že to autobus plný lidí prohnal na červenou přes přechod, kde samozřejmě svítila zelená.
Nicméně nechci psát další článek o přestupcích řidičů autobusů.
Tady se jen podivuji, že člověk, který řídí autobus, má odpovědnost za lidi, které veze a měl by být tedy jakýmsi příkladem ostatním, může beztrestně provozovat dál svou nebezpečnou činnost.
Jinými slovy jezdí jako prase,
vyhláška je pro něj neznámý pojem a občas se najde i exot, který řídí autobus pod vlivem!
To neexistují kontroly?!
Připadá mi pak dost směšné, že se banda těchto hovad bouří a chce stávkovat, když slyší o návrhu trestat jejich přestupky v násobcích běžných trestů.
Když pojedu já jako prase a někde se "rozměnim", tak pokud nevezmu sebou někoho dalšího, moje soutěž.
Rozflákam si svoje auto a ev. sebe.
Ale jako řidič autobusu mám zodpovědnost jednak za nějaké materiální hodnoty (ty dneska bohužel stojí výše, než lidské zdraví, nebo život), a jednak - a to hlavně za životy lidí, které vezu! No a když neexistuje zodpovědnost vlastní, tak ať ji drží na uzdě hrozba mnohonásobného trestu!
BTW: Ještě sem nezažil (neviděl), aby např. autobus MHD zastavili policajti za překročení rychlosti, nebo jen tak, na dechovou zkoušku. Asi drží spolu basu... :-)
|
|
|
a co teprve ridici tramvaji? (zamerne nerikam salin, protoze to, co se deje v praze, se s brnem neda srovnavat)
takova trasa jecna-i.p.pavlova: na prejezdu magistraly je permanentne ucpano, auta se nemaji kam hnout a tramvajak zasadne zvoni a zvoni a najizdi do vas tagem coby beranidlem... a pak se clovek divi, ze je cr na jednom z nejvyssich mist v zebricku vyskytu kardiovaskularnich onemocneni... jestli to nedela ta armada zamestnancu d.p.hl.m.p.
|
|
|
a co tohle: řidič nesmí vjet do vozovky, pokud nemá zabezpečený průjezd křižovatkou. To, že to tam nějaký hovádko ucpe a stojí tam jak trubka a pak ještě vadí, když mi svítí zelená a za křižovatkou je volno, to mě taky štve. Nejsem řidič tramvaje, ale tohle se mi stává i v autě. Viz křižovatka SokolskáxAnglickáxŽitná - člověk by tou magistrálou ven z centra i projet chtěl, ale nějakej idiot pak stojí do žitný naštorc přes dva jízní pruhy a pokud je to ofrout, tak i víc. A pak ta doprava nemá v praze vypadat tak jak vypadá...
|
|
|
Nesmysl. Kdyby se auta nesnazila projet na oranzovou, nic takoveho by se nedelo. Ridic HROZNE specha, pak se divi, ze chodci chteji prechazet, tak zustane trcet do koleji - a vzhledem k tomu, jaky pomer ma zelena Jecna x magistrala, vic nez jedna dve tramvaje zkratka neprojedou ani v idelanim pripade. A cekat na dalsi kolo? Tramvaje stoji az na mirak, lidi v nich jsou nasrany a pak sem zacnou psat, jak je cestovani tzv. sockou strasny, jak jsou jizdni rady nanic atd. Pochopte, ze jedna takova nepravidelnost se prenese do cele linky - tramvaje se kupodivu na kolejich nepredjedou, a pak se nedivte, ze o tri kilometry dal spoj jakoby "vynecha", tramvaj je nacpana a v zavesu za ni jede dalsi, prazdna. Kdyz je na krizovatce plno, tak tam prece nevjedu, no ne? Co s tim maji zamestnanci DPP delat, to mi rozum nebere.
|
|
jedu takhle jednou autem do práce a na křižovatce stavím na červenou. Náhle v tramvajovém tělese zastavuje autobus MHD (prázdný s logem školy) a uráží mi zpětné zrcátko. Kdybych před něj nenajel a tím ho nezastavil, pokračoval by dál v jízdě. Řidič autobusu vystoupil a na první pohled i na druhý dech ji měl jak z praku. Prohlásil "já myslel že to vynde". Navrhl jsem mu ať vysílačkou zavolá "benga". To slíbil, že udělá, ale přijela jen služební filcka s dispečery. Mě ani nepozdravili a už začala šuškanda mezi řidičem a dispečerem. Poté dorazili ke mě, jako poškozenému, zda je skutečně nutné volat k takto lehké dopravní nehodě PČR. Vzhledem k tomu, že můj povoz neutrpěl kromě vysícího zrcátka další škody, slitoval jsem se nad řidičem s velmi efektně do ruda zabarveným nosem a velmi výmluvným pohledem, který prozrazoval, že v hospodě na růžku měli dotočnou ve velmi pozdních hodinách. Když pominu fakt, že po kolejích můžou jezdit jen tramvaje a sanitky, a s alkoholem za volant, byť prázdného školního autobusu se prostě neleze, tak jsem onomu vohnoutovi protáhl služební poměr u DPMB asi tak o pět let. Zpětně si uvědomuji, že to byla chyba a mít dítě školou povinné, budu si setsakramentsky ověřovat zda řidič sedí alespoň zpříma na místě řidiče. Toliko mé zkušenosti s řidiči busů.
|
|
pak pošli - jsou tam na první rychlý pohled tři hrubé chyby - jak jinak, shoda přísudku s podmětem (nemluvě o špatných čárkách apod.). Jak tohle může někdo pustit na veřejnost, nechápu. Můžeš mít jakkoli zajímavé názory, ale pokud děláš chyby na úrovni 4. a 5. třídy ZŠ, máš si opakovat učivo a necpat se do médií. Maucta!
|
|
|
Ja to proste nechapu. At je na Ceskych webech diskuse o cemkoli pocinaje medvidky panda a konce situaci na blizkem vychode, vzdy se najde nejaky exot (ze by nudici se cestinar o prestavce), ktery musi zhodnotit vetnou stavbu, podmety, prisudky, privlastky a prechodniky, aniz by jakkoli chapal o cem je vlastne v diskusi rec...
P.S. Uz se tesim na reakci Hnidopicha, jelikoz kvuli nemu si na tuto konzoli nebudu instalovat cestinu...
|
|
|
hele, Marty, nic ve zlym, ale "bludy se maji vyvraceti, nikoli paliti knihy" (JAK).
Je fakt, ze kdyz v clanku nejsou pravopisny chyby a styl je svezi (tedy mj. kvalitni vetna stavba), je to citelnejsi. Hlavne chyba ve shode podmetu s prisudkem me dost rusi, u nas se nejedna o slovenstinu, ktera to pokud vim v tomhle ma jednodussi.
A komentare jsou od toho, aby se vyjadrovaly k clanku, ne? :-)
zdar
|
|
|
tak sorry, byl to Jan Hus.
|
|
|
Sakra, to je to samý co u Root! Umíte akorád hazet swinswo a skutek utek!!! Staň se redaktorem a nebo sem napiš něco co se dá číst - na kydy "Ferda je stejně nejlepčí" vážně zvědavá nejsem.
Jenny
|
|
"dobrej" řízek taky jezdil na trase Plzeň - Praha. Cestou stíhal telefonovat, jíst, pít, kouřit..jsem se občas divila, že stíhal taky řídit. Cestu trávil zásadně v levém dálničním pruhu, předjížděl jak drak, vždycky jsem vystoupila rozklepaná jak malej Alík.
Další expert se zase vyskytoval na trase Hradčanská - Hostivice. Jednou jsem nevstala dostatečně včas před svou zastávkou, pač jsem při jeho stylu jízdu nechtěl vlát na tyči jako magor, a ten expert si to vyložil tak, že tam tedy nikdo nevystupuje ( to že mi tam prodal lístek mu nevadilo ) a jel dál. Na můj dotaz, proč nezastavil odpověděl, že prej nevěděl, že chci vystoupit!! Podruhé pro změnu zastavil, ale otevřel jenom dveře u sebe,kterými pár lidí nastupovalo, ale otevřít ty zadní, abych mohla vystoupit už nezvlád, když byl upozorněn, tak je otevřel...asi na vteřinu, takže mě tam přivřel, fakt magor....
A pak se někdo diví, že lidi jezdí autem.
|
|
|
Jezdíval jsem pravidelně trasu MB-Praha a měl jsem svého "oblíbeného" řidiče, se kterým jsem se vždycky pěkně vybál. Vrcholnými kousky byla jízda rychlostí 100km/h v mlze jako mléko a zvládnutí trasy MB (autobusák)-Praha Florenc za 48minut (v neděli večer)
|
|
Takovou zkušenost autorovi opravdu nezávidím. Navíc je to ještě horší - napsal, že jede do Nového Knína budovat hodnoty pro generace budoucí. V životě jsem neviděl horší díru, než je právě Nový Knín. Jednou v životě jsem tudy projížděl a bylo mně jasné, že nikdy více. Lituju všechny, kteří tam musí žít.
|
|
Dobry Sinnister, dobry, rezal sem se jako blazen. Jen tak dal!
|
|
Akorat, nemel to bejt vzhledem k tomu warpu spis kapitan Jim. T.B. ?
|
|
Pro rypaly - cilem clanku bylo pobavit, ne analyzovat situaci v autobusove doprave.
"jedna z „frontových bojovnic“ zvících tonáže vorvaně obrovského " je naprosto dokonale, zive si dokazu predstavit tuhle situaci :)
|
|
Vyslechnuty rozhovor po snizeni povolene rychlosti pred lety (v obci ze 60 na 50)
Starsi pani (pri vystupovani po ostrejsi jizde): a nebudete ted menit jizdni rady, kdyz vam snizili povolenou rychlost?
Ridic autobusu: no dokud nas nechyti policajti, tak ne
|
|
mně se stalo, nebylo to kupodivu v Praze, že autobus , kterým jsem jela, závodil v městském provozu s malým červeným autem. Vyvrcholilo to na křižovatce, kdy malé autíčko autobus dostihlo, řidič vystoupil, autobusák taky vystoupil a poprali se. Jak to dopadlo nevím, kvapně jsem opustila spoj MHD.
|
|
|
velká škoda. Tuzingovej autobus jsem ještě nepotkal a když se poprali, tak by mě zajímalo, zda tuzingovej autobusák měl nad tuzingovým osobákem převahu ;-)
|
|
|
a co teprve zavody stare tramvaje s novym renaultem busem na uz zminovanem useku motol - krematorium? nastesti sem se toho ucastnil v tom renaultu
|
|
Článek mě pobavil a současně mi připomněl moji zkušenost s linkou Nádraží Holešovice - sídliště Bohnice ( Přiznávám, jel jsem do blázince, ovšem na festival Mezi ploty. ) Karosa narvaná k prasknutí, uvnitř dobrých 50°C, nějaká paní omdlela a vrazila mi do náruče úžasnou holku ... jsme spolu už 4 roky.
|
|
1-jezevciky nesnasim, jsou to degenerati
2-dlouhosrsty jezevcik blije ve vozidlech vsude, nevim proc, proste to tak je a to i kdyz se jede decentne a modernim autem.
|
|
|
sám seš degenerát. Měli jsme jezevčíka, ano dlouhosrstého, 11 let a v autě ani v jiném dopravním prostředku v životě nezvracel. A byl to skvělý pes. S osobností.
|
|
|
Mno, nevím, ale taky si o dlouhosrstých jezevčících nemyslím nic pěkného. Jsou to dost zákeřná psiska, která umí moc dobře vyčíhnout, jak a kam kousnout. Jsou samozřejmě dobrosrdečné výjimky, ale ty jen potvrzují pravidlo...
|
|
ale jsem fakt vytočená!!!
Impotentní žvásty dokáže v komentech vyblít každej, ale aby nekdo šel s kůži na trh, jako D-Fens, nebo Slušňák, - OHÓ na to pánové odvaha nestačí, co ???
|
|
|
Omlovám se "Slušňák", - tvůj nick jsem použila protože se tu vyskytuješ nejvíc po D-F. Sice se mi tvoje články občas nezdají, ale piš dál. Alespoň nějaký názor máš.
Jenny
|
|
divím. Nárok na dopravu jste ztratili 17.11.1989. Od té doby je to přeci věc každého jak se o sebe dokáže demokraticky postarat, tedy i o svou dopravu. Ukažte, kde na světě veřejná doprava ve všem funguje, či kde ji vůbec znají? Jediný důvod, proč by měl soukromý subjekt dodržovat nějaký jízdní řád, když ostatní nedodržují už doopravdy vůbec nic, mě nenapadá. Apelovat na cizí slušnost se v Česku nosí.
|
|
|
Ano, souhlasim, ze VHD v Cesku funguje docela dobre, nekde (Praha) dokonce spickove (ale taky kolik to stoji, ze).
A proc soukromy subjekt dodrzuje jizdni rad? Z vlastniho zajmu. Tezko pouzivat linku, pokud nevite, kdy jede:-) Navic zakoupenim jizdenky s dopravcem uzaviram jistou smlouvu, o dotovanych linkach uz vubec nemluve...
|
|
|
Ano "zakoupením jízdenky uzavírám smlouvu" - problém je, že až v autobuse (v tom do N.Knína třeba). Aby autobus vyjel, musí se to vyplatit. Pár (tak odhaduji do 15 lidí, kteří ke všemu jedou pouze tam, zpátky světe div se chtějí jindy) ať si jede taxíkem. Ten je tam doveze po poněkud zdlouhavém domlouvání konečné ceny a ochoty tam vůbec jet jistě rád. Prostě - jízdní řád ještě není smlouvou. Pořád se jistý druh lidí ohání světem - ukažte mi tzv. vyspělou a i méně vyspělou zemi, kde hromadná doprava lidí funguje , tak jak jsme byli zvyklí do toho roku cca 91-ího. Prostě - taxík, půjčovny vozidel atd. Opakuji - divím se všem, kteří se najednou začínají divit, co že všechno ten listopadový obrat přinesl.
Ale k těm jízdním řádů - bude jenom hůř, na tom nic nezměníte.
|
|
Ještě k tý rychlosti: známý má autodopravu a votunit Karosku je prý bez problémů (tacho pryč, omezovač jakbysmet, jiný trysky, čip) a tradááá. Fuj, ještěže tento druh dopravy nepoužívám......
|
|
V moji oktavce v TDicku a f metle nam na podobne trase jen prijemne sumela klimatizace ve spojeni s nasi oblibenou hudbou. Ve velmi prijemnem teplem a provonenem prosterdi (novy stromecek :) ) jsme se dobrali cile a pote i navratilili zpet :)
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Jízda autobusem jako adrenalinový sport
|