D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Motorkáři aneb Who is who part two
    (ze dne 16.01.2005, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 16.01.2005 21:25:10     Reagovat
    Autor: dart - Neregistrovaný
    Titulek:ach jo
    Zdravim vazeneho pana autora,sice bych rad pockal na dalsi zajimave clanky o motorkarich,abych se tam nasel,bohuzel mam pocit mirneho (mozna vetsiho) diletantstvi,nerku-li blizicimu se kverulantstvi (nebo naopak?).ac sem nenajezdil na motocyklu mnoho (asi tak 100tis.km),bohuzel vice sem zatim byl ohrozen plechovkari,kdezto v plechovce mne motorkar zatim neohorzil...rekl bych,ze to mne na ucastnicich silnicniho provozu zajima nejvice.popravde receno k napsani tohoto komentare mne ale dohnala jina vec a tou bylo toto oznaceni,cituji:"Panzerwagen Tiger mark 2 pod Moskvou".vim jiste,ze autorovi nema smysl cokoliv vysvetlovat o znaceni vozidel,nebot by si je urcite nezapamatoval,ale pro nekoho,koho by to snad zajimalo,tak autor zrejme myslel Panzerkampwagen VI (Sd Kfz 181) "Tiger II." Ausf.B (neoficialne nazyvan "König Tiger").a vzhledem k tomu,ze seriova vyroba zacala az na prelomu let 1943/44 o jeho nasazeni pod moskvou pochybuji.preji tedy autorovi prijemne chvile a doporucuji pouzivat pouze oznaceni o nichz naprosto presne vim,co znamenaji! s uctou dart.

     
    Komentář ze dne: 16.01.2005 21:56:48     Reagovat
    Autor: dart - Neregistrovaný
    Titulek:Re: ach jo
    sem bl*ec,poucuju a neumim tukat na klabosnici, PzKpfw VI. "Tiger II" je samozrejme Sd Kfz 182. (Sd Kfz 181 je PzKpfw VI "Tiger").omluva.dart

     
    Komentář ze dne: 17.01.2005 16:31:16     Reagovat
    Autor: Dušmor - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: ach jo
    No proto dArte, už jsem se lek, že v tom maš guláš :-)

     
    Komentář ze dne: 17.01.2005 23:27:18     Reagovat
    Autor: dart - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: to Dusmorek
    greif stary brachu,sem rad,ze te ctu na tak netradicnim miste...to vis,jak nekdo przni vojenske zalezitosti tak neznam bratra ni sestru..:-)))). mej se fajn,nekdy zajdem na jedno!. dart.

     
    Komentář ze dne: 20.01.2005 09:04:23     Reagovat
    Autor: Myšel - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: ach jo
    Tak, tak..
    A "pouštní krysy" byl/je vžitý název pro vojáky zemí britského Commonwealthu, nikoli pro Deutsche Afrika Korps - samozřejmě v souvislosti s II.sv. válkou v Africe.

     
    Komentář ze dne: 16.01.2005 23:04:32     Reagovat
    Autor: já - Neregistrovaný
    Titulek:Re: ach jo
    Jó, říká se, že kdyby je blonďáci měli dřív, měli by prý podstatně větší šanci vyhrát celou válku. Byl to dobrej tank.

     
    Komentář ze dne: 16.01.2005 23:19:14     Reagovat
    Autor: Vac - Neregistrovaný
    Titulek:Re: ach jo
    Tak tak...

    A Sahara je Zündapp. (KS 750 Sahara)

     
    Komentář ze dne: 17.01.2005 12:58:00     Reagovat
    Autor: bacteria9 - Neregistrovaný
    Titulek:Re: ach jo
    Zdravím váženého pana tankofila. Mělo by se rozlišovat mezi literárními výrazovými prostředky a sdělovanými relevantními fakty. Věřím, že správnost označení plechového vozítka byla pro pochopení článku nezbytná, ale právě tak snadné by bylo říct: "Moskva se píše s velkým M, stejně tak se píše velké písmeno na začátku věty, j ve slově jsem, apod. Přeji autorovi příjemné chvíle a doporučuji používat pouze jazykové obraty, o nichž naprosto přesně vím, že jsou správně."

     
    Komentář ze dne: 17.01.2005 23:24:39     Reagovat
    Autor: dart - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: ach jo..
    preji hezky den vsem bacteriim. musim souhlasit,sem nekdo,kdo neni schopen vyplodit cestinarsky korektni vetu,proto bych si nikdy netroufl napsat jakykoliv clanek,nebot vim,ze na to proste nemam. pak je tady skupina lidi,kteri na to maji a taky pisi a pak je tady jeste dalsi skupina,ktera bohuzel na to nema a stejne clanky plodi. takze odtud nemohu souhlasit,nebot v pripade ze se snazim napsat clanek a predpokladam,ze jej i nekdo bude cist,asi by mel byt clanek korektni. takze,ja vim prd a chtel bych pomnik,ale clanky neplodim,cili neni az tak dulezite zda pouzivam jazykove obraty,o kterych vim,zda jsou spravne...bohuzel tady je dalsi stripek mozaiky,ze D-Fensovy stranky slabnou na kvalite nahrazovany kvantitou pisalku kteri na to proste nemaji. hezky den.dart.

     
    Komentář ze dne: 07.08.2006 22:15:58     Reagovat
    Autor: h2o - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: ach jo
    Teda člověče, ty jsi exemplární příklad idiota. Když mi dojdou argumenty a chci se svou troškou do mlýna, tak alespoň budu po ostatních opravovat pravopis, že? No jak říkám - jsi idiot.

    Komentář ze dne: 16.01.2005 22:57:06     Reagovat
    Autor: nsx - Neregistrovaný
    Titulek:Nic moc
    Cekal sem ze se zasmeju, ale clanek docela slabota. Takovej hodne povrchni popis dvou skupin lidi co se pohybujou na motorkach. Nic co by clovek nevedel. Podani taky nic moc. Specialne z tech streetaku by se dalo vytahnout vic. Pointu to taky zadnou nemelo. Zlaty clanky o typologii autistu :0)

     
    Komentář ze dne: 17.01.2005 01:23:03     Reagovat
    Autor: tom.as - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Nic moc
    Ja jakozto nemotorkar sem se docela bavil. Asi je to o pristupu :)

     
    Komentář ze dne: 18.01.2005 10:57:45     Reagovat
    Autor: bobino - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Nic moc
    Ja jako motorkar jsem se bavil velmi dobre, obzvlaste, ze jsem si dosazoval jednotlive ksichty :-)))

    Komentář ze dne: 17.01.2005 09:20:46     Reagovat
    Autor: Pat Bateman - Neregistrovaný
    Titulek:dobrej clanek
    Asi by bylo lepsi vypustit oba clanky najednou, ale jinak se mi libil, dobry hlasky .... Dart at si strci svy radobychytry poucovani, 98% lidi si takovy technicky veci nevsimne, no, taky si rejpnu - poustni krysy byli britove (nemci byli afrika korpse) a Suzuki neni V-Storm ale V- Strom - z nemeckeho proud ;o))) ale to bych klidne odpustil, my jsme pochopili, co tim chtel basnik rici a zasmali jsme se - samozrejme take motorkari (i kdyz v soucasnosti teoreticti....)

    Komentář ze dne: 17.01.2005 10:05:30     Reagovat
    Autor: JanHl - Neregistrovaný
    Titulek:Docela vtipné
    Brácha začal loni motorkařit, text mi přijde jako neznalci docela dobrý. Za "nasrané světlušky" 100 bodů!!!

    JH

     
    Komentář ze dne: 21.01.2005 14:27:17     Reagovat
    Autor: burtonbell - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Docela vtipné
    jj a vzapeti za svetluskama staromilska jizva ve tvari - ten kontrast me rozesmal nahlas ;o)))

    Komentář ze dne: 17.01.2005 10:41:18     Reagovat
    Autor: Mad - Neregistrovaný
    Titulek:zase LEDka
    Toz fajn clanek, ale stejne si musim rejpnout, vzdy kdyz to vidim, tak me to bije do oci..., spojeni " led dioda " je trochu mimo, LED je zkratka Light Emiting Diode :)

     
    Komentář ze dne: 17.01.2005 11:20:42     Reagovat
    Autor: tmiso - Neregistrovaný
    Titulek:Re: zase LEDka
    asi ako FET tranzistor; LCD display, ...
    nicevo nepodelajes

     
    Komentář ze dne: 17.01.2005 11:52:31     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: zase LEDka
    Je to stejný, jako když někdo mluví o SMS zprávách 8o( Sorry za OT příspěvek!

     
    Komentář ze dne: 17.01.2005 16:03:45     Reagovat
    Autor: Egi - Neregistrovaný
    Titulek:Re: zase LEDka
    No LED dioda cili Svetlo Emitujici Dioda Dioda, to je v zasade totez jako Lidova Demokracie cili Lidova Vlada Lidu, SMS zprava, tedy System Kratkych Zprav Zprava a podobne pitchoviny.

     
    Komentář ze dne: 17.07.2005 11:08:00     Reagovat
    Autor: Martin - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: zase LEDka
    A nebo jeste pouzivanejsi - CD disk, neboli kompaktni disk disk.

     
    Komentář ze dne: 17.07.2005 12:17:35     Reagovat
    Autor: Gilhad - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: zase LEDka
    A starsi, lec krasny: dlouhohrajici LP deska ;-)

    Komentář ze dne: 17.01.2005 11:12:21     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Obecný slint vol. 2
    Cesťáci - enduristi se dělí na ty, kteří více věří slovu cestovní a ty, kteří víc dají na to enduro. Záleží na tom, jestli ho řídí neumětel nebo vyježděnej pilot. A ještě k té výšce - např. Honda Varadero má sedlo tak nízko, že z něj dosáhnu líp než z Kawasaki ZX-6R, což je sportovní stroj.
    Cesťáci se určitě nedělí jen na Gold Wing a BMW users, ale tato kategorie "polkne" všechny uživatele všech motocyklů, kteří se rozhodnou pro jízdu dál než jen okolo komína. Mezi rychlé cesťáky patří třeba Kawasaki ZZR 600/1100/1200, Yamaha FJR 1300, Honda CBR 1100 XX ...
    Z vlastní zkušenosti vím, že pohodlně cestovat se dá na kde čem.

    Streefightery se taky staví bez toho, aby bylo třeba vymést s motorkou nějakou škarpu. Nevím, jaký máš přehled, ale stavěnej street je od škarpovýho poznat už ze dvou kroků a na první pohled při jízdě. Stavěný street je vyladěný a opečovávaný stroj, kdežto škarpák je motka v posledním tažení.

    Nemám rád zobecňování a tyto články podle mě zbytečně zhušťují situaci mezi automobilisty a motorkáři. Najdou se lidé, jako p. Urbanec, kteří zde potom ventilují své nebezpečné myšlenky, kterých se někdo může chytit i když by ho to před tím ani nenapadlo. Dávám za 5.

    Komentář ze dne: 17.01.2005 11:44:59     Reagovat
    Autor: Lebowski - Neregistrovaný
    Titulek:
    Tieto clanky by som nazval pisanim katolickeho knaza o skupinach ludi, ktori odmietaju pri milovani pouzivat prezervativ.

    Komentář ze dne: 17.01.2005 12:12:55     Reagovat
    Autor: crw - Neregistrovaný
    Titulek:
    No já nevim, docela jsem se pobavil, a o nic jinýho snad u tohoto článku nešlo, ne? A ty přirovnání (světlušky, agronom) mi přijdou hodně povedený 8-)))

    Komentář ze dne: 17.01.2005 15:43:24     Reagovat
    Autor: MedWed - Neregistrovaný
    Titulek:
    marne cekam, o cem tyhle clanky budou... a zase a zase sem zklamam... nejen necitlivym pouzivanim Tigeru IIB :(
    hodnotim za 5

    Komentář ze dne: 17.01.2005 17:15:47     Reagovat
    Autor: honza - Neregistrovaný
    Titulek:marne cekam...
    kdy dojde k vyvrcholeni a sam autor nam napise kam ze svoji supersportovni r1 /matne tusim a nechce se mi hledat.../ patri a ktera skupina je tedy tou pravou. nicmene svetlusky opravdu pobavili a misty se dalo i pousmat. mno a deleni moto na kategorie je osemetna vec - na nasich silnicich je varadero apod. asi nejlepsi volbou cestovni motorky, a pojem enduro dnes bohuzel zahrnuje vse od klonu krosek po zminovane mastodonty...

     
    Komentář ze dne: 17.01.2005 18:05:53     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: marne cekam...
    Mohl bych mu napomoct.
    Majitelé okruhových motorek jsou zhýčkanci a rozmazlenci kvalitou trati, jejíž nejhorší závadou ve sjízdnosti je nenejvýš voda.
    Zrod těchto jezdců bych přirovnal k motýlovi.
    Tito jezdci se také často rekrutují z těch, kteří rozvěsili stroj po stromech lemujících silnici a zjistili, že uvést stroj do původního stavu by je stálo moc. Toto je stádium larvy. Housenky kvůli nedostatku peněz začnou mlsně obcházet firmy jako Moto Forza a Sebimoto. Tam zakoupí racingové, laminátové kapoty za cenu asi 11000,- . Pokud na to housenka nemá vyspraví si lamináty z druhé ruky. Protože bylo při havárii zničeno nebo poškozeno dost materiálu, který je pro fungování nutný, začnou tyto larvy materiálově i informačně parazitovat na okolí. Tenhle kamarád může sehnat levný gumy, tenhle zase zná, kde narovnat rám, jinej lakuje... Takhle se housenka půl roku živí.
    Teď dojde k zakuklení. Housenka rozprodá to, co zbylo ve slušným stavu ze sériovky a není třeba pro okruhový ježdění, přestane chodit mezi lidi, protože nemá peníze ani na pár piv v hospodě, zavře se do garáže a tam laminuje, montuje, seřizuje. Občas je toto embryo k vidění u svářeče hliníku, jak si nechá vyvařit díly, které by rozumný člověk pro jistotu vyhodil, aby někde nehodil masku. Nejen, že se larva mění na povrchu, ale hluboké změny se dějí i v nervové soustavě. Jedinec, který na své pečlivě opečovávané a milované motorce jezdil po výletech a užíval si pohodu na letních zahrádkách venkovských hosůdek, najednou jeví k tomuto stylu užívání motorky jasně patrné opovržení. Už ho nezajímá kam a s kým, ale za kolik má kdo Brno nebo Most, jak se to nejlíp jede...polyká vše bez třídění, jestli se jedná o žgryndy neumětela nebo rady mistra republiky. Jediné správné využití motorky je podle něj na dráze a stlačovat časy je jediná správná zábava. Kdo to nechápe je chudák a neměl by mít ani řidičák.
    Po takové vnitřní i vnější změně se s nástupem nové sezóny vylíhne drsný okruhář. Tento racer je zezačátku mírně frustrován, protože všichni kamarádi už dva měsíce jezdí, ale on se svou motorkou na silnici nemůže, protože nemá patřičné vybavení. Musí se teda dívat na kamarády, kteří se za ním čas od času staví domů a poslouchat, kolik najeli, kam se chystají a jak to bylo fajn. Pak nadejde období volných jízd na autodromech, kde se zůčastňujou všechny druhy a kategorie motorek, které jsou na trhu - počínaje endury KTM, přes choppery, naháče všech objemů a velká cestovní endura až k rychlým sporttourerům a sportovním motorkám v civilních verzích. Mezi těmito mnohdy dokonale vyježděnými řidiči je náš race motýlek spíše noční můrou, protože nebere v potaz vysoko překročenou propustnost trati (Brno má 52 motocyklů, ale volné jízdy se nezřídka účastní více než 70strojů) a tedy hustý provoz. Jakákoli chyba je častokrát provázena pádem i dalších jezdců než jen toho chybujícího. A protože na okruhu neplatí povinné ručení je problém na obzoru, protože na zánovním stroji se škoda může vyšplhat do desetitisíců. Ale každý šl jezdit na vlastní nebezpečí, tak má náš motýlek svědomí čisté. Takže se účastní těchto jízd, kdy není možno dosáhnout ničehož více než projet si pár zatáček ve kterých zrovna nikdo nezavazí.
    I přesto, že racer dosahuje časů, které liší o desítky sekund od časů dosahovaných na nejnižších příčkách amatérských "srandazávodů", tak není skoupý na kritiku výkonů našich jezdců v GP apod.
    Protože motýlek na silnici nemůže, tak za celou sezónu najede asi 3000-4000km. Toto mu nebrání navézt se do lidí, kteří za sezónu nadrtí desítky tisíc kilometrů v nejrůznějších podmínkách. Argumentem je, že motýlek je okruhář a tam je technika jízdy hlavní. To, jak vypadá situace při volných jízdách takticky zamlčí, ale většinou to všichni zasvěcení vědí.
    Když přijde řeč na to, že si na plném okruhu moc nezajezdí, tak odpovídá, že si člověk musí umět vybrat dobu (za šera nebo po dešti, kdy normální člověk na okruh neleze, protože z buď jízdy nic nemá nebo s sebou na mokru sekne). Často jediným argumentem bývá, že na sinicích je hrozná situace, že se nenechá zmrzačit a že se v provozu na motorce cítí blbě. Toto nezaznívá jen na přímý dotaz, ale je to slyšet i jako příspěvek do dikuse kdy a kam se pojede. Protože takový člověk si už nemá s kamarády o čem povídat a tito od něj slyší jen vysmívání pro jejich ježdění (i když mají na okruzích lepší časy než motýlek), tak se postupně odtrhává od této skupiny až je nakonec k vidění, jak se sám na okruhu snaží uvázat motorku na vozík, který táhne obstarožní Škodivka, kterou musel pořídit, aby si mohl zajezdit na motorce.

    Toto je případ jednoho mého (teď už jen) známého a není to v žádném případě obecné shrnutí všech okruhových jezdců nebo závodníků. Hodně jich znám a vím, že takoví v drtivé většině nejsou. Je to jen jedna z variant...

     
    Komentář ze dne: 17.01.2005 20:22:45     Reagovat
    Autor: McLump - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: marne cekam...
    no 100x lepší článek než PART TWO. Chlape piš, piš, piš. Tohle mělo hlavu i patu i pro mě čtyřkolýho. a nato že si to napsal za max 50 minut, tudíž skoro v kuse, ještě větší poklona. Fazzko to psal počítám v kuse od prvního článku a sranda žádná a názor taky nic moc.Ale zase každý dělá jak umí.

     
    Komentář ze dne: 18.01.2005 09:26:55     Reagovat
    Autor: SpaceMan - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: marne cekam...
    Pekny Honzo, verim, ze tomu tak v mnoha pripadech je, ale ja si myslim, ze autor puvodni typologie chtel lidi hlavne trochu rozesmat, kdezto ty to skoro beres jako nejakou osobni zalezitost :-)

    Ja rikam, ze typologie puvodniho autora nema chybu :-)

    Nejvic se mi libil "obrat elegance bulharskeho klouboveho autobusu" :-)

     
    Komentář ze dne: 18.01.2005 09:52:54     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: marne cekam...
    Ba ne, já to nijak osobně neberu, protože jsem se tam zatím nijak nenašel. Jsem dálkoplaz, kterej ke svýmu dálkoplazení používá malýho Ninju, takže nějak nezapadám do žádné škatulky.

    Z čeho usuzuješ, že se mě to nějak dotklo?
    Fazzkův styl je takovej, že to podle mě přilívá olej do ohně mezi některými hlupáky za volantem a všemi motorkáři. To mi vadilo a tak jsem sesmolil něco, co by se nedotklo nikoho jinýho než toho, kdo by se v tom poznal. Proč bych psal o předjíždění přes plnou, probíjení se kolonami a o podobných věcech při kterých se někomu otvírá nůž v kapse...abych se zalíbil většině, která jezdí autem? Myslím, že se mi podařilo pobavit lidi i bez toho, abych nějak těžil z nesnášenlivosti jedné skupiny vůči druhé.
    A že to bylo zrovna o okruhářích? Je to vděčnej objekt a snadná kořist 8o)

     
    Komentář ze dne: 22.01.2005 20:52:29     Reagovat
    Autor: müra - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: marne cekam...
    Honza ZZR
    "Fazzkův styl je takovej, že to podle mě přilívá olej do ohně mezi některými HLUPÁKY za volantem a některými HLOUPÝMI motorkáři."
    Takhle je to správně. :-) ;-)

     
    Komentář ze dne: 18.01.2005 10:57:26     Reagovat
    Autor: honza - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: marne cekam...
    mno tak pobavil sem se lepe nez u puvodniho clanku. ale taky nas... protoze jsem si vzpomel jak loni na honda dni v brne do me pritelkyne v rychlosti cca 130 km/h drcnul takovy "okruhovy motylek" a jen diky velke vyjezdenosti a najeti cca 20 000 km rocne to ustala. nas "motylek" se o ni srovnal a plavne pokracoval v bezohledne jizde... sem nakrklej jeste ted kdyz si na to vzpomenu... btw. motylkum lze stacit na 60ti konova africe v kterychkoli zatackach :o)

     
    Komentář ze dne: 18.01.2005 12:48:22     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: marne cekam...
    Všechno jsem si bohužel nevymyslel... Vím, jak to na volných jízdách vypadá a taky to podle mě není žádná hitparáda. Ti, o kterých jsem psal to tady nečtou...a i kdyby, tak to s nima nehne 8o(

    Komentář ze dne: 17.01.2005 19:11:16     Reagovat
    Autor: Marvin ZZR (?)...ale snad jo - Neregistrovaný
    Titulek:Ahoj Honzo
    Vskutku fajnový příspěvek. Máš hluboký obdiv a za jedna. :-)

     
    Komentář ze dne: 18.01.2005 08:52:27     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Ahoj Honzo
    Nazdar Marvine! Ty píšeš svý "reportáže" moc dobře a proto Ti díky za pochvalu! Článek je ze bohužel života...no, tak trochu 8o) Co Tvá ZZR?

    Komentář ze dne: 18.01.2005 09:20:26     Reagovat
    Autor: SpaceMan - Neregistrovaný
    Titulek:Nezerte to tolik!
    Ja sem se rehtal od zacatku az do konce, doslova s kazdym slovem. Jsem morokar zacatecnik a jsem rad, ze si nekdo dokaze z nas delat takovouhle legraci!!! :-)

    Jednoznacne THUMBS UP!!!! :-)

    Komentář ze dne: 20.01.2005 15:26:40     Reagovat
    Autor: 2M - Neregistrovaný
    Titulek:Hulibrci mezi námi
    Musím říct, že zde nacházím občas témata, která jdou k věci. Zejména v podání zakladatele těchto stránek mají myšlenkové sledy logiku, hraniční vtip, který vzhledem k závažnosti tématu dokáži akceptovat, a nezbytnou obvykle velmi rozumnou a přijatelnou pointu, bez které by to byla jen snůška vulgarit. V případě tohoto článku však musím říct, že pořekadlo o zmiji na vlastních prsou platí, ehm, o hulibrkovi ve vlastních řadách. Takže vážený Nicku Fazzko, až zas budeš chtít polykat vlastní sperma, čiň tak pokud možno anonymně.

    Komentář ze dne: 31.01.2005 13:05:37     Reagovat
    Autor: Ocko - Neregistrovaný
    Titulek:Tesim se na dalsi pokracovani
    Podle stylu a evidentni znalosti prostredi soudim, ze autor je "normalni motorkar" jako vetsina z nas a tady si nadhernym zpusobem dela srandu z urcitych skupin, ktere v zasade vsichni zname, mluvime o nich vicemene tak jako on - ale Fazzko to preoste umi podat! ;-)
    Doufam, ze brzo napise dalsi dil (jeho seznam zdaleka jeste neni kompletni) a ze se brzo uvidime nekde na slinici!

    Komentář ze dne: 01.02.2005 11:55:36     Reagovat
    Autor: DrBigous - Neregistrovaný
    Titulek:
    to je des ty motorkari jsou rozlezli vsude :-))

    hele neni nahodou V-Storm spis V-Strom jen tak pro uplnost.

    Komentář ze dne: 01.02.2005 11:59:59     Reagovat
    Autor: DrBigous - Neregistrovaný
    Titulek:
    a ten predseda klubu sebevrahu v depresivni nalade je taky povedenej obrat. nazor autora jinak beru dost s rezervou asi toho moc nenajezdil. a nebo nezna ty spravny lidi ktery by mu dokazali ze mezi motorkarema je vic lidi dobrejch nez mamlasu. rozhodne je mezi nima aspon vetsi solidarita nez mezi plechovkarema.

    Komentář ze dne: 12.02.2005 18:26:02     Reagovat
    Autor: OrganiQ - Neregistrovaný
    Titulek:Super
    zdravim,
    oba dva clanky byly dost dobry. je jasne, ze Fazzko vybral 4 z 'nejfotogenictejsich' typu (nerikam, ze jich neni vic....) 'uzivatelu' jednostopych vozidel. opet (jako spousty jinych) musim pochvalit svetlusky!
    btw: tomase vitanovskeho ( www.vitanovsky.cz ) znam osobne a nevim o tom, ze by jeho, cituji, "styl jizdy" byl stejny pri vystoupeni a pri bezne jizde v provozu - proste proto, ze v provodu na motorce nejezdi, obzvlast ne stylem zadni - predni (kolo). proste profik (obrazne, nezivi se tim.... :-) pokud ho Fazzko videl, necht mi da, prosim, vedet... jinak vystoupeni 'profiku' doporucuji, je tam na co koukat

    Diky moc a jen tak dal, Fazzko!

    Komentář ze dne: 03.11.2005 16:12:40     Reagovat
    Autor: mongol - Neregistrovaný
    Titulek:fsichni sou buzny, ja sem buuh...
    Dle clanku je videt, zes na moc motorkach nesedel a fakt neviish o cem to je,,,
    Zajimalo by me zhrnutii tohoto clanku, esli teda ma v sobe njaky poselstvi, nebo de enom o steky...

    Michal
    SUPERENDUURAR buzno;D

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.