D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    téma * Autíčko s píšťalkou: Golf VI 1.4 TSI (118kW) Hájlájn
    Vydáno 23. 05. 2010 (16354 přečtení)

    Již nějakou dobu s nami bydlí ten kdo jest v nadpisu jmenován, a tak jsem se rozhodl popsat svoje zkušenosti s akvizicí i provozem tohoto přibližovadla.

    Jak se k nám dostal - akvizice

    Probíhal výběr vozidla. Dlouho se řešilo co. Zvítězila evropa, rýžovary neoslnily. Nechtěl jsem pro přítelkyni zadokolku (především kvůli kombinaci řidičských zkušeností, stylu jízdy, nezkušenosti s vlastnostmi zadního nahonu a požadavku na "něco silnějšího") a zase XDrive taky něco stojí. Mnichov se prostě netrefil do naší sociální situace.

    Poněkud paradoxně, jedním z požadavků bylo "levné povinné ručení". Zvedlo to moje obočí, ale držím hubu - platí si ho sama, auto i ručení.  Prostě výběr po čase padl na Golf, TSI. Jenže původně to mělo být 92kW. Bydlím kousek od nejmenovaného prodejce v blízkém okolí Prahy. Rozhodl jsem se - před tím, než auto koupím - že se v něm taky chci svézt. Navštívil jsem prodejce:
    "Dobrý den, ...Golf TSI 1.4, 92kW, platím hotově ale chci se svézt. Kde je ta předvaděčka?"
    "No víte... bla blah... německo...blah blah...šrotovné...blah blah... golf..ehm...předvaděčka není....objednat a za půl roku dodání."
    "He? Adios!"

    Ačkoliv dle většiny čtenářstva Praha jest Mekkou zmrdstva všeho světa, má to i svoje výhody. Například když se přemisťujete po Praze, máte čas premýšlet o tom co jste právě slyšeli. Srdce vám poskočí nadšením, když dorazíte k dalšímu prodejci a vidíte, že v showroomu je Golf a je to TSI! A jestlipak mate předváděčku se stejnou motorizací? Ano? Ale tu slabší asi nemáte, že? No tak dobrá, přijedu za 2 hodiny, až tu bude kolega, zatím zkusím objet další prodejce a pak bych se tim zkusil projet.

    U dalších dvou prodejcu to bylo jednoduche: první povídal "No, to se můžeme domluvit, ja tady za 3 týdny budu mít obě dvě motorizace tedy 1.4 v obou verzích...a nechcete tu složit nezávazně zalohu?". Tvářil se divně, když jsem poznamenal, že doufám, že za týden budu to auto mít, zaplacený a registrovaný. Další ani nezkoušel imitovat existenci předváděček a tvářil se skepticky i na těch 6 měsíců na dodání. Upřímnost mě motivovala zajít vedle, do automobilky "čtyři kroužky". Velice příjemná paní prodejkyně mě s usměvem od ucha k uchu ubezpečila, že není problém, že jistě nějakou převáděčku do 3 měsíců mít budou a že pak můžu objednat a jistě budu do roka vozidlo mít. Když jsem vycházel z prodejny, začal jsem chápat o čem to ta světová ekohovnická krize je a úsměv sem měl jak mimozemštan: od ufa k ufu. (Nikoliv, nejsem Marťan a spojovat se s nimi, prosím, nebudu a to ani kvůli koupi vozidla).

    A tak jsem zamířil zpět do prodejny, kde slíbili předváděčku, kolega se zřejmě byl s předváděčkou předvést na obědě. Aby nebylo specifikováno která prodejna to je, napovím pouze, že má stejné jméno jako jeden současný poslanec za KSČM, ale není mi známo jakékoliv majetkové nebo příbuzenské propojení.

    Vozidlo mě tedy čekalo. Samozřejmě že mě nejvíc zajimal motor. Při řazení na třetí rychlostní stupěň bylo prakticky rozhodnuto, ten motor jede fakt dobře... Řídil sem i silnější vozy na několik desítek km (dokonce výrazně, M3, Lexus ISF, R8...) a moje taky je výkonově lepší, ale tohle mě fakt uspokojilo.
    Po krátké projíždce nastala fáze vyjednávání. Sleva 20KKč, dobrý, ale chtělo by to taky takovýho toho brouka, co to podle toho najdou až si to někdo pujčí... Fajn, tak zařiďte. Záloha dávno složená a zaplacená, ale udajné zdržení. Brouk vyhledávač pořád není ... oni nám ho nechtějí poslat ... mi s tím nic nemůžeme... Když sem se asi po 5 dnech trochu připonasral a do firmy Brouk a Čuchal zavolal, tak bylo druhej den hotovo a namontováno. Šlo se přebírat.
    Po vyzvednutí ještě aktivace Brouka v jejich hnízdě a hurá do světa!

    Jízdní vlastnosti

    Nejsem závodník. Je nesmysl, abych o sobě tvrdil, že jsem nadprůměrný řidič (i když, podle nějakých výzkumů o svojí nadprůměrné schopnosti řídit auto mluví 85% z nás, ale on to nejspíš ten Gauss měl popletený, že? :-)) Prostě občas jedu trochu ostřeji, na druhou stranu nejspíš nějak atypicky stárnu: prostata funguje, na velikost stížnosti žádné - mindrák tedy v silničních soubojích léčit netřeba a mladý jelito abych dělal 3.14čoviny už zase davno nejsem. Když sou kolem jiný auta a lidi, tak nijak moc nedračím...

    K jízdním vlastnostem: výbaba Hájlájn nebo Henlain nebo která to je se vyznačuje údajně tvrším podvozkem oproti serii, není to však nepříjemné. Nížší gumy od výrobce udělají také hodně, po přezutí na zimo obuv a zvýšení profilu se vozidlo výrazně víc naklání.

    Tento motor jak jsem pochopil je vybaven jak kompresorem, tak turbem. Motor alespoň pocitově táhne pořád víceméně stejně mezi 2 a 6 tisíci otáček, grafy s odpuštěním ignoruji. Pod dva tisíce v tomto motoru netlačí ani kompresor a motor se ozve, dokonce se nedoporučuje v těchto otáčkách jezdit.

    Rychlosti jsou relativně dlouhé, pokud chci řadit 2 rychl.stupeň, tak nejdřív v cca 25km/h, jinak dvojka padne pod 2000RPM, trojka nejmiň 50km/h. Rychlostní rozdíl mezi 5 a 6 stupněm už takový z daleka není. Poposkakovaní v zácpě holt znamená motor podtáčet. V tomto řežimu jízdy vždy vzpomínam na svoji dnes již postarší A6 s její ideální městskou převodovkou tiptornic. Jo, sem linej ve městě řadit, sežerte mě! :-) Na druhou stranu, pokud chci jet někde v dynamičtějším režimu, 2 a 3 rychlostní stupně jsou na tohle moc hezké, troju je v klidu možné odřazovat i nad tachometrových 120km/h aniž by se človek dotýkal červeného pole. Spokojený styl jízdy lze docílit mezi 2 a 3.5 tisíci RPM.

    Po cca 17 tisíci km je průměrná spotřeba těsně pod 8l/100km. Dalo by se za víc, dalo by se i trochu za míň, tento výsledek je dosahován převážně v režimu příměstského/městského provozu ve výše uvedeném otáčkovám pásmu.

    Interiér

    Nečekejte zázraky. Je to "fau vé". Funguje, celkem zažitý. Nečekejte extrémní komfort nebo ergonomický ráj, ale asi se vám při IQ nad 91 asi podaří všechno relativně rychle najít a naučit se. Ve henlein edition jsou přijemné ovladače radia a žbleptafononího handsfree na volantu spolu s ovládáním palubního počítače. Někdě standard, ale potěší to.

    Co je toto za toto...

    Zřejmě se jedná o nějaký bezpečnostní feature, nevědel sem o něm dopředu a tak me trochu vyplašil. Jednou když to klouzalo, cestou z kopečka mi blikla červená. Inu, zkusil jsem brzdu a věděl sem, že nutno razantněji. Klouzalo to. No a jak to klouzalo, tak se cela palubka rozblikala jak vánoční stromeček... Řídící jednotka dokonce začala vykazovat jistou dávku schizofrenie a nejspíš se snažila všem ukázat, že budu odbočovat doprava a nebo taky doleva. Blikalo to na všechny strany. Nevim, jak je to užitečný, mě to vyplašilo a během brzdného manévru sem začal spíš řešit "co se to kurva děje" než abych k německým soudruhům pěl ody na téma "ó děkuji že i teď myslíte na moji bezpečnost".

    Měl sem pocit, že je dobře, že palubní počítač ma funkci varování při určité rychlosti. Nejsem indián, abych v zimě řádil dvěstě v městě a třista z místa, navíc na lyže k našim sousedům, kde člověk smí ještě používat plynový pedál. Nevidím tedy důvod kupovat i zimní pneu s rychlostním indexem V nebo kterým, bohatě stačí S nebo T (v TP dokonce snad je Q...) Nastavil jsem si tedy rychlostní varování. Vyměnil kola na zimní. Rozhodl jsem se věc "vědecky" ověřit. Úsek mezi exity Stránčice-Říčany na D1 se sobotního jitra kolem 9 hodiny ráno zdál idealní, byl jsem tam skoro sám, tak sem zkoušel. Vypnuté rádio. Zrychluji. Šestý rychl. stupeň, nikam to neženu, simuluju si "postupné zrychlovaní" jak se občas člověku povede třeba v koloně vozidel. Motor i na tento stupeň už vydává docela hluk. Když míjím hranici 160, začínám si říkat, co to v těch 180 udělá? "Ustříhne" mi plyn? Začne na mě řvát? Něco hystericky blikat? No uvidíme. Ve 180 slyším jako že z dálky slabé "bim". Přes kombinaci aerodynamického hluku, hluku pneu semperit speed grip a hluku motoru tento zvuk téměř zanikne. Mít puštěný radio, nemám šanci. Kontroluji palubní desku. Nic nebliká, nic oranžovýho, nic červenýho. Druhý pohled na palubku, počítač...on mi něco chce...co to asi chce...jedu dost rychle, neměl bych sem koukat moc dlouho. Skutečně, rychlostní varování místo jednoho vystražného vykřičníku, místo jedné rozsvícené LED diody nebo žárovky pod palubní deskou probíhá sáhodlouhým sdělením na displayi počítače ve smyslu "víš, hele, mě do toho nic není, ale asi jedeš fakt moc rychle, tak možna uber a budem kámoši, co ty na to?" Dobrá, je to kratší, ale stejně, tohle přečíst...chvíli trvá.

    Bonus feature: Píšťalka.

    Kolem 5 tisíc km jsem si začal všímat zvláštní věci. Při prudším rozjezdu nebo přeřazení se ozve kratičké písknutí. Nejdřív sem si myslel, že to je něco z venku, z okolí. Když se zvuk začal objevovat častěji, začal sem i já řešit, jak ho vyvolat. Přeřazením do rozsahu 2000-3000 a prudkou akcelerací (plnej). A nebo, u stojícího vozidla sešlápněte a držte sešlapnutou spojku, akcelerujte do 4000, povolte plyn. Ve chvíli, kdy otáčky padají v rozsahu mezi 2 a 3 tis, opět prudce přidejte. Ozve se prudké krátké písknutí. Nevěděl jsem o co jde. Vrátil jsem se k prodejci. Svezl jsem ho, i s mistrem dílny. Zachmuřené tváře potvrdily, že zvuk není v pořádku, není známý. Budeme hledat příčinu. Inu, vozidlo sem nechal na hledání příčiny...

    Odpoledne telefonát, že teda vědí co to je...ať si pro to přijdu... Jsem tam. No opravovat to teda nebudeme. Nemáme na to příslib od výrobce. Ale je to úplně normální. A na co chcete tohle potvrzený na papíře? Vždyť vám říkame, že to je normální... Ne, v servisní knížce to není. Odjíždím s nepořízenou z prodejny. Tak si říkam, co teda teď a přemýšlím, že kromě zakázkového listu nemám nic, pro případnou reklamaci...No, aspoň mam všechny doklady...šahám do příhrádky u spolujezdce...šmátrám...hledám...KDE JE KURVA TA SERVISKA? CO S NÍ TY ZMRDI UDĚLALI? Následuje otočení a návrat do servisu/k prodejci. Vrchní zmrd servisu na větu "když sem se Vás ptal jestli je neco v tý servisce, tak sem předpokládal že je v autě, ale tam není, takže kde je?!" reaguje pokrčením ramen. Bez valného zájmu se odšourá někam pryč a po 5 minutách servisku najde, s tím, že si jí ještě musí ofotit. Snažím se tedy pánovi vysvětlit, že něco není v pořádku a to ani s autem ani s jejich prací, a že tedy od nich chci písemné vyjádření, co to slyším za zvuk. Jo že tu už není mistr dílny, který to vyjádření může napsat? Tak ho pošlete poštou, doporučeně. Panové mají dost dlouhé dodací lhůty na toto vyjádření, protože už jim to trvá přes půl roku. Nechci věřit, že by se na me vy... Nebo snad že by to tam fungovalo jak za/u komunistů? :-)

    Po měsící od toho incidentu jsme přejel s autem do jiného servisu. Alespoň měli tolik slušnosti napsat něco ve smyslu "je to proklouznutí elektromagentický spojky..." už ani nevim od čeho. Neřešim to, jen mě ten zvuk dost často sere... Asi tak při každým druhým puštění spojky.

    Resume?

    Vozidlo jede celkem pěkně, ačkoliv je možná trochu předražené. Prodejce/servis vás ma naprosto na háku v čemkoliv co po nich chcete. Vždyt je to jen auto za něco málo přes půl mega... No nevim, v hospodě kde necham něco přes pětikilo se ke mě chovají lip. Koupil bych si to auto znovu? Kdyby takhle nepískalo a prodejce se choval normálněji, nejspíš jo.


    16.05.2010 VJX


    Související články:
    Zkušenosti: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI (22.11.2015)
    Dvě BMW 135i (22.11.2015)
    Zkušenosti s Volvem C70 2.0T cabrio, r.v. 2000 (17.05.2015)
    BMW 650i (10.05.2015)
    Opel Meriva 2006 – jede, brzdí a svítí (19.04.2015)
    Zkušenosti: Mexický Ital (29.03.2015)
    Zkušenosti: VW New Beetle 1.9 TDI-PD 77 kW (25.01.2015)
    Zkušenost s Octavií II 1,6TDI 77kW (18.01.2015)
    Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po čtyřech letech a 60kkm (13.01.2015)
    Jeden den s Hyundai i30 1,6 automat hatchback (04.01.2015)
    Renault Grand Espace (Pičus Magnus) (20.11.2014)
    Zkušenosti: Seat Ibiza Mk.4 1.4-16V (24.08.2014)
    Zkušenosti: Fiat Dobló 1,3 MultiJet (01.07.2014)
    Zkušenosti: Citroën Saxo 1,5D r.v. 2000 – Rudá střela (25.05.2014)
    Zkušenosti s VW Passat 2.0 TDI 103kW (13.04.2014)
    Octavia 3 – cena za překvapení (16.03.2014)
    Městochod (Škoda Citygo) (16.02.2014)
    Nissan Leaf - stroj času (09.02.2014)
    Zkušenosti: Ford Puma 1.6 (2001) (12.01.2014)
    Hyundai I30 Kombi New Generation (01.01.2014)
    Zkušenosti: Ford Mondeo 2.0 TDCI 85 kW, 2004 (16.11.2013)
    Lesk a bída Octavie 2 - 1.6 TDI (25.08.2013)
    Dvě stě dvacet dva tisíc stříbrných šípů (Citroën C5 HDI) (11.08.2013)
    Jeep Wrangler JK Unlimited (22.07.2013)
    Zkušenosti: Nový sen českých rodin (Octavia III 1.6 TDI CR) (07.07.2013)
    Dvé rodinných citronů (Citroën Jumpy a C8 V6) (14.04.2013)
    Zkušenosti: Clio III 1.2 TCe - Žabožroutí fóbie (07.04.2013)
    Subaru Forester ’98 rok poté (05.04.2013)
    Kredenc 806 (01.04.2013)
    Zkušenosti: BMW 324TD E30 (10.02.2013)
    Mazda 323F BJ 1.5 (2000) (06.02.2013)
    Zkušenosti: Ford Transit 2.5 TD (26.08.2012)
    Žrout (Hyundai Grandeur 3.3i V6) (15.07.2012)
    Test: Subaru Forester ’98 2.0/90kW (imported) (02.04.2012)
    Subaru Outback 3.0R (12.02.2012)
    Zkušenosti:Mazda 323F BG 1.8 16V (mrkačka) (29.01.2012)
    1965 Oldsmobile Jetstar I + video ze Dne mobility (23.01.2012)
    Zkušenosti: Škoda Octavia II 2.0 TDI PD (15.01.2012)
    Chrysler Neon II (18.12.2011)
    Dodge Challenger SXT 2012 (11.12.2011)
    Zkušenosti: Ford Focus ST (27.11.2011)
    Hřmící myš - Mitsubishi Colt VI 1.1 (14.11.2011)
    Mitsubishi Galant 2.5 V6-24 EA5A (06.11.2011)
    Zkušenosti: Malé „zlé“ béemvé 323i (E46) (27.10.2011)
    Zkušenosti: Hyundai i30cw 1,6 CRDi (16.10.2011)
    Když seňora chlastá – Seat Altea XL 1,4 TSI (07.10.2011)
    Recenze Ford Galaxy 2001 2.3 DOHC (22.08.2011)
    Zkušenosti: Honda Civic Aerodeck 1,4iS (07.08.2011)
    Zkušenosti: VW Passat B5.5 TéDéí (17.07.2011)
    Felicia, s vrakem do nového tisíciletí (26.06.2011)
    Pirát Kchar: Mercedes Benz E500 (W211) (05.06.2011)
    Skúsenosti Peugeot 206 1,4 HDI (15.05.2011)
    Zkušenosti: Volkswagen Golf V 1.4 TSI 121HP (08.05.2011)
    Zkušenosti: „Vitamín“ C (Mercedes Benz W202) (01.05.2011)
    Skúsenosť: FIAT Brava SX 1.9JTD (01.05.2011)
    Zkušenosti: Renault Avantime (24.04.2011)
    Zkušenosti: Daewoo Nubira II 1.6 76kW (24.04.2011)
    Test: 1.2TSI + Seat Leon II (10.04.2011)
    Návod na psaní autorecenze aneb Jak psát test (27.03.2011)
    Hyundai Sonata 2,4i Elegance – proč a jak jsem k ní přišel & (06.03.2011)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia, 150.000 km (13.02.2011)
    Dacia Solenza – rumunský omyl nebo tip na výhodný nákup? (30.01.2011)
    Zkušenosti s korejskou raketou Kia Sephia 1,8 (23.01.2011)
    Zkušenosti Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po 4000 (09.01.2011)
    Zkušenosti: Peugeot 407 sw 2.0 HDi 100kw (02.01.2011)
    TEST: Ford Focus ST 225 feat. zkušenosti s prodejcem (12.12.2010)
    Zkušenosti: Seat Arosa 1.0 (21.11.2010)
    Zkušenosti: SAAB 900 NG 2.0 (24.10.2010)
    Test: Peugeot P 206 CC 1,6 – 16V (19.10.2010)
    Nissan Primera P11 GT (17.10.2010)
    Octavia II 1.6 75 kW – zkušenosti po 100.000km (26.09.2010)
    Zkušenosti: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi (30.08.2010)
    Citroen ZX, něco o VOV a AutoESA (11.07.2010)
    Domazdíno (20.06.2010)
    Test: Citroën C2 1.6 VTR (06.06.2010)
    Hyundai i30cw - škodná v říši okřídleného šípu? (17.05.2010)
    Test: Da nigga hustokchár (09.05.2010)
    Test: BMW 525i E60 (09.05.2010)
    Trauma za volantem: Škoda Fabia II 1.4 TDi PD (08.05.2010)
    VW Polo 1.4 Tdi – jízdní dojmy (25.04.2010)
    Zkušenosti: Peugeot 106 1.6-16V GTI (14.02.2010)
    Zkušenosti: Harley Davidson Sportster 883 (31.01.2010)
    Zkušenosti: Ford Escort RS2000 (1995) (17.01.2010)
    Subjektivní (tudíž moje) recenze Citroenu C5 2.0i (03.01.2010)
    Octavia - přilejeme oleje do ohně :o) (28.12.2009)
    Skúsenosti: Honda Accord Sport 2.0 (29.11.2009)
    Zkušenosti: BMW 318is (21.11.2009)
    Jaguar X-Type 2.1 V6 SE r.v. 2002 (01.11.2009)
    Zkušenosti: Fiat Brava SX 1.4 a 75tkm (25.10.2009)
    Zkušenosti: Audi TT 1.8T (25.10.2009)
    Test: Seat Leon II 1.4-16V 63kW (18.10.2009)
    Zkušenosti: Honda Civic 1.3 hatchback (11.10.2009)
    Zkušenosti: Peugeot 106 (04.10.2009)
    Zkušenosti: Opel Astra G 2.0 DTI (28.09.2009)
    Lehčí pojednání o nesmrtelné Škodě 1203 (17.08.2009)
    Drákula - Dacia 1310 Break (09.08.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 (02.08.2009)
    The heartbeat of America: Camaro (19.07.2009)
    Nissan Tiida, aneb vůz, který nikdo nechce (06.07.2009)
    Test: VW Golf III 1.4 (31.05.2009)
    Test: Fiat Palio 1.2 (04.05.2009)
    Zkušenosti: Seat Ibiza 2009 (22.03.2009)
    Test: ZuFuss 2.0 BioPower (28.02.2009)
    ŠeSTihvězdičkový výběr (08.02.2009)
    Dlouhodobé zkušenosti s Audi A6 Avant Quattro 2.5TDi (11.01.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 Zetec (04.01.2009)
    Test: Seat Ibiza 1,4 16V @ Tenerife (07.12.2008)
    Test: Citroën Xantia 1,6i (07.12.2008)
    Skúsenosti – OPEL VECTRA 2.5 V6 CDX (02.11.2008)
    Test: Honda Civic 6. generace (14.10.2008)
    Test Mercedes – Benz A 150 (05.10.2008)
    Zkušenosti: Suzuki Ignis 1.3-16V (28.09.2008)
    Test: Hyundai Getz (21.09.2008)
    Zkušenosti: Renault Clio 1.6 16V (RSi) (14.09.2008)
    Test: Audi A3 TDi-PD 77kW (20.07.2008)
    Nová Ibiza - jaká je? (22.06.2008)
    Test: Toyota Avensis 2.0 16V '98 (08.06.2008)
    Test: Toyota RAV4 (27.04.2008)
    Test: Škoda Fabia HTP (13.04.2008)
    Fiat fperle (Bravo II 1.9 JTDM 16v) (06.04.2008)
    Zmrdí test: PRAVDA o štvorvalcovom Chevrolete Spark 1.0 (30.03.2008)
    Zkušenosti: Chevrolet Lacetti 1.4 (24.03.2008)
    Test: Volvo FH13 (16.03.2008)
    Zkušenosti: Toyota Yaris 1.0 (09.03.2008)
    Test: Subaru Outback 01 2.5i AT 115kW LPG (02.03.2008)
    Test: Ford Escort 1,6 16V (98') (24.02.2008)
    Test: Škoda Octavia II Combi 4x4, 2.0 FSI (03.02.2008)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia (30.09.2007)
    Test: Tatra 815 S3 (27.08.2007)
    Test: Citroen XM (11.08.2007)
    Test: Toyota Corolla 1,3 16V STD (22.07.2007)
    Citoren AX 1,4 GTi (01.07.2007)
    Test: AM General 1/4 ton truck tactical M151A2 (10.06.2007)
    Test: Ford Focus II 1.8TDCi po 35 tisících (03.06.2007)
    Test: Ford Focus 1.6-74kW (03.06.2007)
    Test: Fabia 1.9 SDI (28.05.2007)
    Test: Piper L4 (05.05.2007)
    Test: Volvo 850 T5 (01.05.2007)
    Test: Škoda Suberb 1.9TDI (01.05.2007)
    Zkušenosti: Kůň (16.04.2007)
    Zkušenost: Škoda Roomster (01.04.2007)
    Zkušenosti: 605 (17.03.2007)
    Test Mercedes Benz W123/200T (05.02.2007)
    Zkušenosti: Německý drak (Trabant 601) (25.12.2006)
    Zkušenosti: BMW E36 320i (03.12.2006)
    Test: Citroën C1 (26.11.2006)
    Test: Mazda 6 (26.11.2006)
    Test: Fiat Uno (19.11.2006)
    Test: Lincoln Town Car (22.10.2006)
    Test: Škoda Roomster Style 1.4 16V 63kW (08.10.2006)
    Test testu: Škoda Roomster 1.2 HTP (05.10.2006)
    Zkušenost: Ford Focus II 1.4 Zetec (29.09.2006)
    Test: Škoda Forman (16.09.2006)
    Test: Citroen Saxo 1.5D (16.09.2006)
    Test: Honda Civic 8 (16.09.2006)
    Test: VW Lupo 1.7SDi (10.09.2006)
    Test: Ford Mondeo 2.5 V6 Duratec (11.06.2006)
    Test: VW Sharan (11.06.2006)
    Zkušenosti: Peugeot 307 XT 2,0 HDi (04.06.2006)
    Test: Peugeot 405GLD (01.05.2006)
    Test: Ford Mondeo TDCi automat (12.03.2006)
    Test: Ford Mondeo 1.8 (12.03.2006)
    Test: Peugeot 307 (05.03.2006)
    Test: FV Passat 1,9 tydy (26.02.2006)
    Test: 2x fiesta do města (17.02.2006)
    Test: Drážďanský zázrak (17.02.2006)
    Der Führer: BMW 730d (12.02.2006)
    VAZ 2103 - vôňa kože a benzínu (09.02.2006)
    Test: Fulcrum (30.12.2005)
    Test: Renault Twingo II.... (11.12.2005)
    Test : Audi Coupe GT - NG a KX (04.12.2005)
    Test: MCC Smart CDI (28.11.2005)
    Test: Daewoo Matiz 0.8 (20.11.2005)
    Honda Civic 7... (25.09.2005)
    Test : Citroën C3 1.1i SX (11.09.2005)
    Test: Suzuki Swift 1.3 GL (21.08.2005)
    Test: Octavia? Myslím že spíš ano! (04.07.2005)
    Test: Alfa Romeo 33 16V (19.06.2005)
    Test: BMW 324d po čtyřech letech (12.06.2005)
    Test: Škoda Octavia II 1.9TDI PD (29.05.2005)
    Test: AAA Auto Praha (24.04.2005)
    Test: BMW fünf drei fünf (24.04.2005)
    Test: Schade hundertdreisig GL (31.03.2005)
    Test: Fabia po 25 tisících (20.03.2005)
    Test: Opel Zafira 2.2 Hdi (06.03.2005)
    Test: Renault 25 Baccara (12.02.2005)
    Tatra T613 – svědek geniality a rozvratu (30.01.2005)
    Test: Cordoba po 15.000 km (30.01.2005)
    Test: První seznámení s chevroletem niva (08.08.2004)
    Test: Seat Cordoba II 1.4-16V (20.06.2004)
    Test: VW Golf V 1.4-16V MPi (02.05.2004)
    Test: VW Polo 1.2HTP (14.03.2004)
    Test: Renault Scénic II 1,9DCi (19.10.2003)
    Test: Škoda Octavia 1,9TDi (23.03.2003)
    Test: Škoda Felicia (22.12.2002)
    Test: Škoda Fabia 1.4MPi combi (23.06.2002)

    [Akt. známka: 2,41] 1 2 3 4 5

    ( Celý článek | Autor: [Neregistrovaný autor] | Komentářů: 20 | Informační e-mailVytisknout článek )

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.