D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    téma * Citroen ZX, něco o VOV a AutoESA
    Vydáno 11. 07. 2010 (16213 přečtení)

    Nečekejte od tohoto článku nějakou vyčerpávající recenzi či popis vozu, spíše pár postřehů z jeho ročního užívání a jeho koupě v jistém pražském bazaru. Loni před létem padlo rozhodnutí koupit nějaký pekáč na přepravu ponejvíce na kratší trasy a hlavně za účelem přepravy věcí spojených s rekonstrukcí bytu.

    Po obhlídce bazarů a inzerátů jsem shledal, že se mi nic nelíbí. Chodil jsem tedy dál jen tak občas koukat do bazarů, až jednou jsem takhle přišel do AutoESA. Neměl jsem tam chodit, ano, ale už se stalo. Stalo se taky, že mi padl červený třídveřový Citroën ZX 1,4i reflex, na D-F aka „VOV“ neboli Velmi Osobní Vozidlo. Zprvu jsem jím nebyl příliš nadšen, ale potřeba vozit suť a další „garbage“ a také nějaké „gadgets“ a „tools“ se blížila a bylo nutno jednat. Kdybych si nekoupil tohle, skončil bych u jiné popelnice. Hledal jsem totiž auto do 15 000,- Kč.

    Teď Vám trochu přiblížím koupi auta ve zmíněném autobazaru. Po dohodnutí kupní ceny s prodejcem na 12 000,- (slevil z 15k) jsme šli sepsat papíry. To si mne přebrala nějaká slečna a začala cosi vyplňovat a tisknout. Přišla s asi deseti černobílými papíry a na jednom z nich byla uvedena částka 14 900,- Kč. Ptal jsem se po původu této sumy a bylo mi řečeno, že 2 900,- je „poplatek za administrativní vyřízení prodeje“. SHIT! Kde to kurva jsme? Bazar má žít z rozdílu mezi nákupní a prodejní cenou, přičemž obě jsou smluvní a zajistit kladný rozdíl je jen a jen jeho věcí. Přijde mi nestydaté chtít po někom, aby zaplatil kupní cenu za vůz a k tomu mi dal ještě trojku bonus, za to že mu ho prodám. Vzhledem k obdrženým 10 A4 černobíle je to nejdražší tiskárna na světě, kam se hrabe ta pana Weřejného Johna.

    Samozřejmě jsem dostal protokol o tom, že moje auto je totální vrak a vlastně je zralé do šrotu. Koutkem oka jsem zahlédl v jakémsi ceníku, že tento administrativní poplatek zahrnuje i nějakou pseudoasistenci od bazaru po dobu 1 roku. Řekl jsem slečně, že jejich asistenci nechci, že místo toho chci 3k slevu. S klidem odvětila, že na vozy prodané pod 50k CZK se stejně asistence nevztahuje, ale že od nich dostanu jako dárek povinnou výbavu. Jak šlechetné! Zajímalo by mne, jak by se slečna tvářila, kdybych naopak nějakou poukázku či co na asistenci vyžadoval. V ceníku totiž žádná 50k podmínka uvedena není.
    Suma sumárum k AutoESA: 15k jsem zaplatil a domů jel „novým“ vozidlem. Potřeba vyřešit otázku užitkového vozu na každou špínu byla čím dál nutnější a navíc jsem 15k stejně bral jako limit. Podruhé bych to neudělal. Správná věta zní: „Strčte si to, vy zmrdi, do prdele a najděte si jinýho blba!“ V době, kdy píšu tento článek, mám za sebou úspěšný nákup vozu ze soukromých rukou. Po dlouhém vybírání jak ze soukromých, tak bazarových nabídek. Limit byl tentokrát 50 000,- Kč, takže autíčko mám trochu lepší. Schválně neprozradím jaké, ale mám z něj velkou radost.

    Co jsem se naučil:
    1) Do ESA už nikdy!
    2) Při koupi auta se nespěchá! Nic Vám neuteče!

    Vím, že většina čtenářů tady to ví, ale třeba sem přijde nějaké ucho poprvé, tak kdyby to pomohlo aspoň jednomu, bude to fajn.

    Nyní tedy k samotnému autu. Již cestou domů z bazaru jsem viděl, že nesvítí jediná žárovka v přístrojové desce. Ani osvětlení, ani kontrolky. Tak šla ještě večer po příjezdu přístrojovka ven, přeházel jsem pár žárovek, lépe upevnil konektory a všechno začalo chodit. Oprava na hodinu i s tím, že jsem hledal kde co drží jaký šroubek. Prohlídkou v bazaru byly zjištěny ještě další vady, z nichž nejzávažnější byla koroze na podlaze, která však nezasahuje nosná místa karoserie, ale v podstatě jen plechy co jsou „do počtu“. Tohle na francouzských autech oceňuji.

    Vzhledem k tomu, že auto muselo do měsíce absolvovat STK, bylo nutno ještě opravit uvolněné opěradlo sedadla řidiče. Byla prasklá nosná trubka opěradla, zřejmě kvůli manipulaci se sedadlem při nástupu dozadu.

    K STK: Zkusil jsem TÜV NORD na Černém Mostě a nevěřil svým očím. Ačkoliv jsem měl ze servisu naměřeno, že brzdy brzdí dobře, tak oni zjistili, že zadní mají mezi sebou rozdíl větší než 30%. Zřejmě to naměřit chtěli. To nebyla technická prohlídka auta, ale zkouška nervů majitele. Ten „technik“ vůbec neuměl jezdit. S autem zacházel dost neurvale, až se mi lešenářská trubka v kapse ostřila do špičky. Také mi tvrdil, že rozhozené světlomety nejdou seřídit, že nemají seřizovací šrouby. Korunu tomu všemu pak na této STK nasadili, když přijel VW Tuareg z evidentně přespříliš zatmavenými okny, a to i těmi v předních dveřích. Ani nemusel jezdit dovnitř. Jen obdržel nálepku. Další věc: když mám na lékárničce „dat. bal. 05/2009“ znamená to, že je v květnu balená, nikoliv prošlá. My jsme přece technici z TÜVu, tak proč bychom si brali brýle, že?! O měsíc později v Kunraticích už auto prošlo…

    Z dalších vad a oprav, co mne za rok provozu ZX potkaly musím jmenovat přední žárovky. Věčně jezdím „jednookým“ autem a věčně měním. Absolvoval jsem jednu plánovanou výměnu oleje 10W-40 a svíček. A jako poslední a největší problém se ukázal potenciometr na škrticí klapce. Nakonec se vše vyřešilo rozebráním poťáku a prostříknutím kontaktolem a po té jeho natočením na tělese škrtící klapky. Po odpojení a připojení ŘJ si tato po zapnutí zapalování najela nové hodnoty potenciometru a motor zase běží jako hodinky. To s těmi hodnotami je jen moje teorie, už je to dlouho, co jsme se ve škole učili o jednobodových vstřikách. Přece jen je to historie…

    Tato stará ZX jsou hodně žravá. Mohou za to ty vadné potenciometry. Celou dobu jezdí na bohatou, přebohatou směs. Běžně jezdím za 10l / 100km. Pikantní je, že dílko pana BOSCHe nejde samostatně objednat a vyměnit, musíte si pomoci jinak. K dostání je pouze celá jednotka centrálního vstřikování s klapkou, vstřikovačem, čidlem teploty a bůhví čím ještě za 15k Kč. Děkuji nechci. A kanibalizovat potenciometr z vraku se většinou taky nevyplatí, všechny jsou stejně oběhané.

    Celkově je Citroën ZX příjemné auto a mám na kilometry s ním najeté hezké vzpomínky. Reflex je základní výbava s analogovými hodinami, nedělenými zadními sedadly (ale sklápí se do roviny i u 3dvéřového provedení) a bez posilovače řízení. Ten ale není vůbec potřeba, jak je řízení lehké. Je dokonce lehčí než u mnoha aut s posilovačem. Brzdy (vpředu plné kotouče, vzadu bubny) brzdí tak akorát, jak od 16 let starého auta čekám. Řazení jde lehce, jen dvěma prsty, páka má vůli v kulise a delší dráhy, ale nemyslím, že by mi to nějak vadilo. Nejsem úchylný redaktor světa motorů, abych hodnotil přesnost řazení na nějaké stupnici, když musím jet, tak si zvyknu. Přesnost řazení je o šikovnosti řidiče, nikoliv o autě. Prostě pako zkurví všecko a dobrý řidič se naopak se vším sžije. Kdo jste někdy „míchal těsto“ ve Škodě 125 dáte mi jistě za pravdu. Karoserie je hranatá a přehledná, je z ní dobře vidět a výborně odhadnete kde auto začíná a končí.
     V zimě je to se ZX o nervy, protože je nevypočitatelné. Je lehké na zadek, zadní dveře jsou z laminátu a když nikoho nevezete máte všechnu váhu vpředu. Auto má tendence jít tečně ven z oblouku. To se ale odlehčí zadní kola ještě víc, utrhnout a auto se naráz stane přetáčivým a v ten moment to chytá drajv a chce to rychlé ruce na volantu, protože budete dávat kontra minimálně dvakrát na každou stranu. To byla ale zkouška extrémů na zasněženém parkovišti. S chladnou hlavou a pokud v provozu nezávodíte, tak se dá vše zvládat.

    Motoru není kromě spotřeby co vytknout, celkem dobře jede a nechá se i dost podtočit. Prakticky při tachometrových 60 km/h se dá zařadit pětka a i do mírného kopce ji lze použít. Cestování rychlostí do 110 km/h je dobré, od této rychlosti motor obtěžuje hlukem, takže dálniční tahoun tohle auto moc není.

    A jak je to s praktičností třídveřového vozidla při stavbě? Budete se asi divit, ale ujde to. U takto starého vozu to znamená o dvoje panty, dva zámky a dvě okénka míň co se může rozbít, kufr je přístupný dobře i z interiéru předními dveřmi po sklopení sedadla spolujezdce, možná ještě lépe než u 5D zadními díky větší šířce dveří. Odvezlo toho spoustu, kuchyň z IKEy jela nadvakrát, z jízd je připojené foto. Vím, že by dodávka byla vhodnější, ale jak jsem již uvedl, prim hrála cena. Auto svůj úkol splnilo, odsloužilo si svoje, občas drhlo zadním nárazníkem o zem, občas bylo zatracováno pro své nepohodlí na delších cestách, ale mám ho rád a nedám na ZX dopustit.
     

     

    27.6.2010 C.J. Hornster


    Související články:
    Zkušenosti: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI (22.11.2015)
    Dvě BMW 135i (22.11.2015)
    Zkušenosti s Volvem C70 2.0T cabrio, r.v. 2000 (17.05.2015)
    BMW 650i (10.05.2015)
    Opel Meriva 2006 – jede, brzdí a svítí (19.04.2015)
    Zkušenosti: Mexický Ital (29.03.2015)
    Zkušenosti: VW New Beetle 1.9 TDI-PD 77 kW (25.01.2015)
    Zkušenost s Octavií II 1,6TDI 77kW (18.01.2015)
    Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po čtyřech letech a 60kkm (13.01.2015)
    Jeden den s Hyundai i30 1,6 automat hatchback (04.01.2015)
    Renault Grand Espace (Pičus Magnus) (20.11.2014)
    Zkušenosti: Seat Ibiza Mk.4 1.4-16V (24.08.2014)
    Zkušenosti: Fiat Dobló 1,3 MultiJet (01.07.2014)
    Zkušenosti: Citroën Saxo 1,5D r.v. 2000 – Rudá střela (25.05.2014)
    Zkušenosti s VW Passat 2.0 TDI 103kW (13.04.2014)
    Octavia 3 – cena za překvapení (16.03.2014)
    Městochod (Škoda Citygo) (16.02.2014)
    Nissan Leaf - stroj času (09.02.2014)
    Zkušenosti: Ford Puma 1.6 (2001) (12.01.2014)
    Hyundai I30 Kombi New Generation (01.01.2014)
    Zkušenosti: Ford Mondeo 2.0 TDCI 85 kW, 2004 (16.11.2013)
    Lesk a bída Octavie 2 - 1.6 TDI (25.08.2013)
    Dvě stě dvacet dva tisíc stříbrných šípů (Citroën C5 HDI) (11.08.2013)
    Jeep Wrangler JK Unlimited (22.07.2013)
    Zkušenosti: Nový sen českých rodin (Octavia III 1.6 TDI CR) (07.07.2013)
    Dvé rodinných citronů (Citroën Jumpy a C8 V6) (14.04.2013)
    Zkušenosti: Clio III 1.2 TCe - Žabožroutí fóbie (07.04.2013)
    Subaru Forester ’98 rok poté (05.04.2013)
    Kredenc 806 (01.04.2013)
    Zkušenosti: BMW 324TD E30 (10.02.2013)
    Mazda 323F BJ 1.5 (2000) (06.02.2013)
    Zkušenosti: Ford Transit 2.5 TD (26.08.2012)
    Žrout (Hyundai Grandeur 3.3i V6) (15.07.2012)
    Test: Subaru Forester ’98 2.0/90kW (imported) (02.04.2012)
    Subaru Outback 3.0R (12.02.2012)
    Zkušenosti:Mazda 323F BG 1.8 16V (mrkačka) (29.01.2012)
    1965 Oldsmobile Jetstar I + video ze Dne mobility (23.01.2012)
    Zkušenosti: Škoda Octavia II 2.0 TDI PD (15.01.2012)
    Chrysler Neon II (18.12.2011)
    Dodge Challenger SXT 2012 (11.12.2011)
    Zkušenosti: Ford Focus ST (27.11.2011)
    Hřmící myš - Mitsubishi Colt VI 1.1 (14.11.2011)
    Mitsubishi Galant 2.5 V6-24 EA5A (06.11.2011)
    Zkušenosti: Malé „zlé“ béemvé 323i (E46) (27.10.2011)
    Zkušenosti: Hyundai i30cw 1,6 CRDi (16.10.2011)
    Když seňora chlastá – Seat Altea XL 1,4 TSI (07.10.2011)
    Recenze Ford Galaxy 2001 2.3 DOHC (22.08.2011)
    Zkušenosti: Honda Civic Aerodeck 1,4iS (07.08.2011)
    Zkušenosti: VW Passat B5.5 TéDéí (17.07.2011)
    Felicia, s vrakem do nového tisíciletí (26.06.2011)
    Pirát Kchar: Mercedes Benz E500 (W211) (05.06.2011)
    Skúsenosti Peugeot 206 1,4 HDI (15.05.2011)
    Zkušenosti: Volkswagen Golf V 1.4 TSI 121HP (08.05.2011)
    Zkušenosti: „Vitamín“ C (Mercedes Benz W202) (01.05.2011)
    Skúsenosť: FIAT Brava SX 1.9JTD (01.05.2011)
    Zkušenosti: Renault Avantime (24.04.2011)
    Zkušenosti: Daewoo Nubira II 1.6 76kW (24.04.2011)
    Test: 1.2TSI + Seat Leon II (10.04.2011)
    Návod na psaní autorecenze aneb Jak psát test (27.03.2011)
    Hyundai Sonata 2,4i Elegance – proč a jak jsem k ní přišel & (06.03.2011)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia, 150.000 km (13.02.2011)
    Dacia Solenza – rumunský omyl nebo tip na výhodný nákup? (30.01.2011)
    Zkušenosti s korejskou raketou Kia Sephia 1,8 (23.01.2011)
    Zkušenosti Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po 4000 (09.01.2011)
    Zkušenosti: Peugeot 407 sw 2.0 HDi 100kw (02.01.2011)
    TEST: Ford Focus ST 225 feat. zkušenosti s prodejcem (12.12.2010)
    Zkušenosti: Seat Arosa 1.0 (21.11.2010)
    Zkušenosti: SAAB 900 NG 2.0 (24.10.2010)
    Test: Peugeot P 206 CC 1,6 – 16V (19.10.2010)
    Nissan Primera P11 GT (17.10.2010)
    Octavia II 1.6 75 kW – zkušenosti po 100.000km (26.09.2010)
    Zkušenosti: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi (30.08.2010)
    Domazdíno (20.06.2010)
    Test: Citroën C2 1.6 VTR (06.06.2010)
    Autíčko s píšťalkou: Golf VI 1.4 TSI (118kW) Hájlájn (23.05.2010)
    Hyundai i30cw - škodná v říši okřídleného šípu? (17.05.2010)
    Test: Da nigga hustokchár (09.05.2010)
    Test: BMW 525i E60 (09.05.2010)
    Trauma za volantem: Škoda Fabia II 1.4 TDi PD (08.05.2010)
    VW Polo 1.4 Tdi – jízdní dojmy (25.04.2010)
    Zkušenosti: Peugeot 106 1.6-16V GTI (14.02.2010)
    Zkušenosti: Harley Davidson Sportster 883 (31.01.2010)
    Zkušenosti: Ford Escort RS2000 (1995) (17.01.2010)
    Subjektivní (tudíž moje) recenze Citroenu C5 2.0i (03.01.2010)
    Octavia - přilejeme oleje do ohně :o) (28.12.2009)
    Skúsenosti: Honda Accord Sport 2.0 (29.11.2009)
    Zkušenosti: BMW 318is (21.11.2009)
    Jaguar X-Type 2.1 V6 SE r.v. 2002 (01.11.2009)
    Zkušenosti: Fiat Brava SX 1.4 a 75tkm (25.10.2009)
    Zkušenosti: Audi TT 1.8T (25.10.2009)
    Test: Seat Leon II 1.4-16V 63kW (18.10.2009)
    Zkušenosti: Honda Civic 1.3 hatchback (11.10.2009)
    Zkušenosti: Peugeot 106 (04.10.2009)
    Zkušenosti: Opel Astra G 2.0 DTI (28.09.2009)
    Lehčí pojednání o nesmrtelné Škodě 1203 (17.08.2009)
    Drákula - Dacia 1310 Break (09.08.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 (02.08.2009)
    The heartbeat of America: Camaro (19.07.2009)
    Nissan Tiida, aneb vůz, který nikdo nechce (06.07.2009)
    Test: VW Golf III 1.4 (31.05.2009)
    Test: Fiat Palio 1.2 (04.05.2009)
    Zkušenosti: Seat Ibiza 2009 (22.03.2009)
    Test: ZuFuss 2.0 BioPower (28.02.2009)
    ŠeSTihvězdičkový výběr (08.02.2009)
    Dlouhodobé zkušenosti s Audi A6 Avant Quattro 2.5TDi (11.01.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 Zetec (04.01.2009)
    Test: Seat Ibiza 1,4 16V @ Tenerife (07.12.2008)
    Test: Citroën Xantia 1,6i (07.12.2008)
    Skúsenosti – OPEL VECTRA 2.5 V6 CDX (02.11.2008)
    Test: Honda Civic 6. generace (14.10.2008)
    Test Mercedes – Benz A 150 (05.10.2008)
    Zkušenosti: Suzuki Ignis 1.3-16V (28.09.2008)
    Test: Hyundai Getz (21.09.2008)
    Zkušenosti: Renault Clio 1.6 16V (RSi) (14.09.2008)
    Test: Audi A3 TDi-PD 77kW (20.07.2008)
    Nová Ibiza - jaká je? (22.06.2008)
    Test: Toyota Avensis 2.0 16V '98 (08.06.2008)
    Test: Toyota RAV4 (27.04.2008)
    Test: Škoda Fabia HTP (13.04.2008)
    Fiat fperle (Bravo II 1.9 JTDM 16v) (06.04.2008)
    Zmrdí test: PRAVDA o štvorvalcovom Chevrolete Spark 1.0 (30.03.2008)
    Zkušenosti: Chevrolet Lacetti 1.4 (24.03.2008)
    Test: Volvo FH13 (16.03.2008)
    Zkušenosti: Toyota Yaris 1.0 (09.03.2008)
    Test: Subaru Outback 01 2.5i AT 115kW LPG (02.03.2008)
    Test: Ford Escort 1,6 16V (98') (24.02.2008)
    Test: Škoda Octavia II Combi 4x4, 2.0 FSI (03.02.2008)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia (30.09.2007)
    Test: Tatra 815 S3 (27.08.2007)
    Test: Citroen XM (11.08.2007)
    Test: Toyota Corolla 1,3 16V STD (22.07.2007)
    Citoren AX 1,4 GTi (01.07.2007)
    Test: AM General 1/4 ton truck tactical M151A2 (10.06.2007)
    Test: Ford Focus II 1.8TDCi po 35 tisících (03.06.2007)
    Test: Ford Focus 1.6-74kW (03.06.2007)
    Test: Fabia 1.9 SDI (28.05.2007)
    Test: Piper L4 (05.05.2007)
    Test: Volvo 850 T5 (01.05.2007)
    Test: Škoda Suberb 1.9TDI (01.05.2007)
    Zkušenosti: Kůň (16.04.2007)
    Zkušenost: Škoda Roomster (01.04.2007)
    Zkušenosti: 605 (17.03.2007)
    Test Mercedes Benz W123/200T (05.02.2007)
    Zkušenosti: Německý drak (Trabant 601) (25.12.2006)
    Zkušenosti: BMW E36 320i (03.12.2006)
    Test: Citroën C1 (26.11.2006)
    Test: Mazda 6 (26.11.2006)
    Test: Fiat Uno (19.11.2006)
    Test: Lincoln Town Car (22.10.2006)
    Test: Škoda Roomster Style 1.4 16V 63kW (08.10.2006)
    Test testu: Škoda Roomster 1.2 HTP (05.10.2006)
    Zkušenost: Ford Focus II 1.4 Zetec (29.09.2006)
    Test: Škoda Forman (16.09.2006)
    Test: Citroen Saxo 1.5D (16.09.2006)
    Test: Honda Civic 8 (16.09.2006)
    Test: VW Lupo 1.7SDi (10.09.2006)
    Test: Ford Mondeo 2.5 V6 Duratec (11.06.2006)
    Test: VW Sharan (11.06.2006)
    Zkušenosti: Peugeot 307 XT 2,0 HDi (04.06.2006)
    Test: Peugeot 405GLD (01.05.2006)
    Test: Ford Mondeo TDCi automat (12.03.2006)
    Test: Ford Mondeo 1.8 (12.03.2006)
    Test: Peugeot 307 (05.03.2006)
    Test: FV Passat 1,9 tydy (26.02.2006)
    Test: 2x fiesta do města (17.02.2006)
    Test: Drážďanský zázrak (17.02.2006)
    Der Führer: BMW 730d (12.02.2006)
    VAZ 2103 - vôňa kože a benzínu (09.02.2006)
    Test: Fulcrum (30.12.2005)
    Test: Renault Twingo II.... (11.12.2005)
    Test : Audi Coupe GT - NG a KX (04.12.2005)
    Test: MCC Smart CDI (28.11.2005)
    Test: Daewoo Matiz 0.8 (20.11.2005)
    Honda Civic 7... (25.09.2005)
    Test : Citroën C3 1.1i SX (11.09.2005)
    Test: Suzuki Swift 1.3 GL (21.08.2005)
    Test: Octavia? Myslím že spíš ano! (04.07.2005)
    Test: Alfa Romeo 33 16V (19.06.2005)
    Test: BMW 324d po čtyřech letech (12.06.2005)
    Test: Škoda Octavia II 1.9TDI PD (29.05.2005)
    Test: AAA Auto Praha (24.04.2005)
    Test: BMW fünf drei fünf (24.04.2005)
    Test: Schade hundertdreisig GL (31.03.2005)
    Test: Fabia po 25 tisících (20.03.2005)
    Test: Opel Zafira 2.2 Hdi (06.03.2005)
    Test: Renault 25 Baccara (12.02.2005)
    Tatra T613 – svědek geniality a rozvratu (30.01.2005)
    Test: Cordoba po 15.000 km (30.01.2005)
    Test: První seznámení s chevroletem niva (08.08.2004)
    Test: Seat Cordoba II 1.4-16V (20.06.2004)
    Test: VW Golf V 1.4-16V MPi (02.05.2004)
    Test: VW Polo 1.2HTP (14.03.2004)
    Test: Renault Scénic II 1,9DCi (19.10.2003)
    Test: Škoda Octavia 1,9TDi (23.03.2003)
    Test: Škoda Felicia (22.12.2002)
    Test: Škoda Fabia 1.4MPi combi (23.06.2002)

    [Akt. známka: 2,07] 1 2 3 4 5

    ( Celý článek | Autor: C. J. Hornster | Komentářů: 32 | Informační e-mailVytisknout článek )

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.