D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Melouni a kvalita života
    (ze dne 09.04.2006, autor článku: D-FENS)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 09.04.2006 18:36:28     Reagovat
    Autor: OC - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: mno..
    V zásadě se vším souhlasím, ČEZ je ostuda ostud, a tak dále.

    Jen mne poněkud překvapilo jedno konkrétní tvrzení "ČEZ ... elektřinu dále zdražuje": je pravda, že jsem nikterak nestudoval nový systém plateb, v němž je vše jinak, platí se extra elektrika a extra paušál za to, že ke mně vedou dráty, a ani prase se v tom nevyzná, ale...

    ... ale ačkoli se mi rozbilo programování termostatu a tedy jsem poslední zimu topil neefektivně (na stálou teplotu namísto regulované se snížením v noci apod.), a ačkoli byly notné mrazy, a já samozřejmě topím elektrikou (alespoň částečně tak mohu podporovat ten v současnosti daleko nejrozumnější způsob získávání energie, totiž JE; pokud bych měl možnost volit "šťávu pouze z JE", hned bych si za ni připlatil, žel to však nejde... ale opět odbíhám, ty mé digrese jsou hrozné), takže proč to píši: při posledním vyúčtování jsem dostal nějaké peníze zpátky! Usoudil jsem tedy, že se suma sumárum naopak elektřina lehce (šlo o dosti směšnou částku) *zlevnila*.

     
    Komentář ze dne: 09.04.2006 19:01:26     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: mno..
    To, že Ti nějaké peníze vraceli, může být způsobeno klidně jen tím, že Ti na prošlý rok blbě stanovili zálohy a sekli se o více, než bylo to zdražení.

    Nám se něco podobného povedlo první a druhý rok v NL, pouze to bylo kvůli plynu, ne elektřině (obojí jsme ostatně brali od jedné firmy). Drahá polovička zvyklá na český panelák a teploty 25°C, pokus o aplikaci téhož tady (navíc s dosti mizerným regulačním zařízením) a šup, měsíční faktura od NUONu vylétla z 260 na 450 guldenů. A na konci toho druhého roku nám pak asi patnáct stovek vraceli (opravdu je fysicky vrátili a to včetně úroků).

     
    Komentář ze dne: 09.04.2006 21:20:36     Reagovat
    Autor: OC - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: mno..
    Hm, možné to je. Faktem je, že vzhledem k novému způsobu počítání ceny zjistit, je-li elektřina levnější či dražší jakkoli jinak, než na stavu vlastní peněženky po proplacení faktur, v zásadě nejde (což byl ostatně po mém soudu primární účel celého cirkusu).

    Kvůli tomu bych ale nepsal -- jen bych se rád zmínil o tom, že kupodivu i mně ty peníze vrátili, a to zcela promptně a asi do týdne poté, co přišlo vyúčtování: zíral jsem na to jako puk.

    Ovšem bez úroků :) (Ačkoli vzhledem k běžné úrokové míře v této zemi v posledních letech a k výši přeplatku je také klidně možné, že se úroky ztratily v zaokrouhlení na celé haléře :))

     
    Komentář ze dne: 09.04.2006 21:45:52     Reagovat
    Autor: PABLO - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: mno..
    S tim delenim plateb je to jednoduche. Proste se plati cena za sluzby, kde je regulovana cena (prenos a dristribuce) a vlastni energii, kterou muze distributor nakoupit kdekoliv, napriklad z Ukrajiny za 550Kc/MWh. Problem je nejen u CEZu (pokud stat chce aby CEZ zbohatnul, tak regulacni urad zvysi tzv. opravnene naklady na regulovane sluzby - ale vsem, takze i distributorum mimo Skupinu CEZ - JME, PRE a JCE) v tom, ze ceny regulovanych sluzeb rostou po dohode s regulacnim uradem a CEZ potom zpetne generuje (napriklad za sluzby decriinych spolecnosti) nakladovou slozku tak, aby opravnene naklady pokryly predem domluvene zvyseni. Tim roste cena akcii a vsichni vesele poskakuji. Krasny priklad prime zainteresovanosti statnich uredniku na vysledcich statniho podniku.

     
    Komentář ze dne: 09.04.2006 23:42:38     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: mno..
    Kup si akcie CEZu a muzes vesele poskakovat taky. Me za prvni tri mesice tohoto roku vydelaly asi 13% a svoji spotrebu energie tim pokryvam asi osminasobne.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 00:30:48     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mno..
    Hm. Mne tento tyden radil muj "investicni poradce" nakoupit jeden fond investujici do alternativnich zdroju energie, cca 50% portfolia fondu je v USA.
    Pozadal jsem ho, aby nasel nejaky jiny fond, kde se taky da ocekavat rozumny zisk, ale z oblasti, ktera se nezabyva privolavanim destu. Jinak CEZ mam taky. Delal celkem akcionarum radost uz i minuly rok. :-)

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 07:46:38     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mno..
    Ony investice do alternativních zdrojů energie by vůbec nemusely být špatná věc. Kdyby šlo o opravdový výzkum a využití opravdových alternativ. V okamžiku, kdy to celé je o využívání momentálně "in" dotovaných pofiderních technologií, je to dost o ničem. Osobně zrovna zničení motivace pro hledání dalších řešení považuju za jeden z největších průšvihů současné "ekologické" politiky většiny států.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 11:20:41     Reagovat
    Autor: PABLO - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mno..
    Zrovna od Tebe bych ocekaval jinou reakci. Problem je ten, ze CEZ neni v konkurencnim prostredi, stat mu predepisuje de facto cenovou politiku a plati to spotrebitel (treba baba Turkova). Jedna se o uzasne perpetum mobile, na kterem nejvice vydelaji zasr... statni urednici a CSSD. I kdy je pravda, ze CEZ sponzoruje i ODS :-))

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 11:26:36     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mno..
    Ano, jedna vec je to, jak by to melo fungovat - tedy idea. Druha vec je realny stav. Kdyz nemam sanci realny stav zmenit, ale mam sanci na nem alespon vydelat, pak je logicke, ze prilezitost vyuziji.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 11:40:53     Reagovat
    Autor: eso-v-rukavu - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mno..
    "Kdyz nemam sanci realny stav zmenit, ale mam sanci na nem alespon vydelat, pak je logicke, ze prilezitost vyuziji."

    ty jsi VEDEL, ze ty akcie pujdou nahoru? tak to gratuluju. pokud ne, tak jsi gambler :)

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 11:42:42     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mno..
    A i kdybych byl, co ti je do toho? ;-)

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 12:19:14     Reagovat
    Autor: PABLO - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mno..
    Je pravda, ze akcie CEZu byly super investice. Znam dve konkretni osoby, ktere na nich vydelali majlant. Oba dva pres 20mio. A jak ? Pred par lety si za prachy z uplatku nakoupili akcie CEZu v hodnote cca.2mio za 80/kus. Jeden z nich je povalec a nemakacenko a druhy silena svine :-)) Proste ten titul CEZu jim sedl ja prdel na hrnec :-)) Tim samozrejme nechci tvrdit, ze kdo kupuje akcie CEZu je povalec nebo svine. Ale tento konkretni pripad mi prisel docela vtipny ..... A uprimne receno, docela me mrzi, ze jsem to neudelal taky, Ja blbec dal prachy na NASDAQ a dnes jsem tak sotva +10% .....

     
    Komentář ze dne: 11.04.2006 12:47:58     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mno..
    uz to dela jen 9%. za chvili to nebude stacit ani na pokryti zvyseny ceny. na 840 je znacna resistence. mate to koupeny v kobosu nebo ve spadu na loty? jsem zvedavej co budete delat az prijde ta ocekavana korekce:-))

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 21:18:21     Reagovat
    Autor: Marty - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: mno..
    taky s vetsinou souhlasim jen nevidim tu elektrinu tak jednoduchou, lidi jsou zblbly 20 mld zisku ale za par let se budou muset udelat investice do elektraren v radu 100 - 200 mld Kc, a to se bude muset z neceho zaplatit, takze to bude bud dnes v cene elektriny a nebo pozdeji z dani, taky mne sere cena elektriny a mozna, ze kdyby tady nebyl takovy monopol, tak by bylo o trochu lepe, ale nepodcenujme budouci investice

    Komentář ze dne: 09.04.2006 20:34:40     Reagovat
    Autor: pupu - Neregistrovaný
    Titulek:nojo
    Ja si nejdriv rikal, ze by to byla alespon nejaka zmena, ale kdyz jsem se na tuhle stranu podival podrobneji... zase nic. Nez tohle, tak to radeji ODS. Nebo mate nekdo lepsi tip?

    Komentář ze dne: 09.04.2006 20:43:42     Reagovat
    Autor: PES na česneku - Neregistrovaný
    Titulek:Strana zelených - noví poskoci senilního Veškrny
    US-DEU definitivně zdechla, proto je nutno najít nové zástupce pravdy a lásky, který bude vhodný na instalaci do parlamentu. Zelení jsou k tomuto účelu velmi vhodní. Byla zde slušná naděje, že se to povede, na ekoteroristické blábolení se pár oslů vždy nachytá. Jenom to nesmí pokazit samotný Bursík žvaněním o zákazu topením uhlím v roce 2010 a svým pochybným šméčkem s dotací na svůj dům :)

    Komentář ze dne: 09.04.2006 20:43:42     Reagovat
    Autor: PES na česneku - Neregistrovaný
    Titulek:Strana zelených - noví poskoci senilního Veškrny
    US-DEU definitivně zdechla, proto je nutno najít nové zástupce pravdy a lásky, který bude vhodný na instalaci do parlamentu. Zelení jsou k tomuto účelu velmi vhodní. Byla zde slušná naděje, že se to povede, na ekoteroristické blábolení se pár oslů vždy nachytá. Jenom to nesmí pokazit samotný Bursík žvaněním o zákazu topením uhlím v roce 2010 a svým pochybným šméčkem s dotací na svůj dům :)

    Komentář ze dne: 09.04.2006 20:53:58     Reagovat
    Autor: hombreux - Neregistrovaný
    Titulek:Chamraď kariéristická
    ...a to se divím, žes zapomněl na zalaného kandidáta oportunistu a Neználka s vizáží Harryho Plotra po dvaceti letech houmlesení, Jardu Hutkojc. Berou hoši, kde se dá... i kde se nedá. Kdejakýho Jaryna:-)

     
    Komentář ze dne: 09.04.2006 21:51:19     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Chamraď kariéristická
    No já musím říct, že až do chvíle, kdy se dal k té zelené verbeži, jsem si Hutky dost vážil. Po listopadu se necpal na vedoucí posice, živil se vlastní prací, nebratříčkoval se s bývalými komunisty, na rozdíl od Havla jsem ho nikde nezaznamenal při přiblblém moralisování, v těch pár rozhovorech, které jsem četl, mělo to, co říkal, hlavu a patu... No škoda.

     
    Komentář ze dne: 09.04.2006 23:39:44     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Chamraď kariéristická
    Hutka se zivil vlastni praci? Co jsem o tom panovi videl nejaky dokument na CT2, tak se nikdy v zivote nezivil (=nevydelaval), tedy krome toho hrani na kytaru na Karlove moste v roce 1968, kdy mu lide hazeli mince do futralu.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 00:20:39     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Chamraď kariéristická
    No já jsem měl na mysli období po roce 89. Čím přesně se živil v šedesátých a sedmdesátých letech a potom tady, to nevím, ale po návratu do ČR, pokud vím, koncertováním a vydáváním CDček (vlastním nákladem). A mám dojem, že sem tam psal (či ještě píše?) nějaké fejetony a sloupky.

    V devadesátých letech dělal nějaké pořady pro ČRo, ale tam souhlas - to je žití z veřejného rozpočtu, těžko to označit za vydělávání. Nicméně ani tak mi to nepřijde jako nějaký typický parasit, žijící výhradně či téměř výhradně z tax money.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 11:05:00     Reagovat
    Autor: ryba - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Chamraď kariéristická
    prizivnik jeden...vsichni musej makat a von? Nemaka! Tak to teda ne, soudruzi. Zrovna od tebe bych to necekal. Nebo jsem to blbe pochopil.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 11:32:59     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Chamraď kariéristická
    No, pokud zil v Holandsku z podpor, pak pochopitelne to prizivnik je. Mimochodem - i na letenku do Prahy v listopadu '89 si musel pujcit. Jeho ideologie je levicovy parasitismus, pomerne dobre popsany jistou casti jeho pisne:

    "Ve městě jsou ulice a mnoho lidí,
    když se na ně díváme, každý nám závidí.
    Jak se spolu hezky máme
    a jak dobře vypadáme,
    přestože nic neděláme,
    jako neón svítíme."

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 12:05:47     Reagovat
    Autor: ryba - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Chamraď kariéristická
    trochu si odporujes svemu pojeti zakladnich svobod. Jedna z tech hlavnich je moznost nepracovat, kdyz nechci. Ze me drzi nade dnem stat (jakykoliv) je jen chyba (?) statu. Ne tvoje. Takze, pokud mi stat proplaci moje flakani, pro me jen dobre. Taky by me mohl nechat chcipnout hlady.


    Pozn. Me se to netyka, ja makam:)

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 12:52:44     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chamraď kariéristická
    Noaopak. Kdyby to byl kdokoli jiny, nez stat, je to ok. Pokud je to stat, jsou to nasilim donuceni obcane (protoze stat neni nic jineho nez organizovane nasili) a pak je to samozrejme spatne. To, ze by stat nechal nekoho, kdo nemaka a nechce makat, chcipnout hlady, by podle mne nebylo principielne spatne.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 19:04:31     Reagovat
    Autor: grey - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chamraď kariéristická
    Roote, Vaše názory na stát, resp. na možnosti jeho náhrady, jsou mile naivní (to nereaguji pouze na tento příspěvek, a neznamená to, že s Vámi a priori nesouhlasím:-) a poznamenané blízkým vztahem k výpočetní technice.

    Buďto tu budou samí VyVolení, kteří budou něco super a budou mít rozhled, schopnosti se o sebe sami postarat, schopnosti odhadnout perfektně vzdálenost vozidla před sebou, schopnosti odhadnout, kdy je jejich jednání v rozporu s obecným - řekněme blahem, a tak bych mohl pokračovat donekonečna, a nebo tato skutečnost nenastane.
    A pak je tu znenadání stát (nebo jakkoliv to organizované násilí nazveme).

    Nejsem státní úředník a stát mi může políbit..., ale připadá mi to jako s "demokracií": je to pakárna, ale nikdo nic lepšího - tedy lepšího a jakž takž fungujícího - zatím nevymyslel. Ono by to mohlo fungovat efekivněji na spoustě jiných principů, ale to bychom tu nesměli být namačkáni jako sardinky a museli bychom být plus mínus na stejné úrovni. V tom je asi ten největší problém a největší překážka tomu, aby stát jako organizované násilí zanikl.

    Třeba by bylo zajímavé se zamyslet nad tím, proč do státní správy infiltrují povětšinou nýmandi a "státní služba" není něčím, co by bylo na společenském žebříčku výš než popelář nebo vyžírka (spolu s dalšími povoláními jako jsou třeba bohužel učitelé). A naopak proč jsou "IN" kopálisté, hokejisté a další "užitečná" povolání, která nemají za cíl nic jiného, než ukotvit nemyslící masu pěkně doma a zabavit je natolik, že přestanou používat i ten poslední zbytek šedých buněk.

    Možná by nám to řeklo něco o nás samých.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 15:12:14     Reagovat
    Autor: MM - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Chamraď kariéristická
    Pokud se nepletu, tak ten text byl

    "přestože nic nemáme,
    jako neon svítíme"

     
    Komentář ze dne: 11.04.2006 09:44:19     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chamraď kariéristická
    To je az ta verze z doby po roce 1989. Ta puvodni je "prestoze nic nedelame"...

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 11:11:27     Reagovat
    Autor: eso-v-rukavu - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Chamraď kariéristická
    PROBOHA! ty takhle sledovanim STATNI televize podkopavas liberalne-budovatelske nadseni svych spoluvericich? kazat vodu a pit vino se tomu rika! hnuj.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 18:06:20     Reagovat
    Autor: Ygorek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Chamraď kariéristická
    Hutka si vydělával prací - hrál na kytaru a zpíval živě a na šli se lidé, co ho za peníze poslouchali. Něco nahrál ve studiu a vydal na desce a našli se lidi, co si to koupili, třeba moji rodiče, to, že se mi jeho tvorba nelíbí, je věc jiná.
    Byl spolumajitelem Šafránu, který se po plyšáku nepodařilo oživit a normálně zkrachoval.
    Proč ti vadí, že se živil hraním na kytaru, když ho nikdo nikam neprotlačoval ?

     
    Komentář ze dne: 09.04.2006 22:39:43     Reagovat
    Autor: D-FENS - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Chamraď kariéristická
    Myslím, že Hutka je typický reprezentant mediálního křoví, za který se ty bastardi schovávaj. V civilu je to trochu zpomalenej, hodnej, srdečnej idealista.

     
    Komentář ze dne: 09.04.2006 23:37:39     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Chamraď kariéristická
    A taky vyzirka...

     
    Komentář ze dne: 12.04.2006 15:44:01     Reagovat
    Autor: hombreux - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Chamraď kariéristická
    Hlavně se královsky bavím, jak se všichni chytli na toho Hutku, a že je takovej, makovej či onakej; fachčenko, nefachčenko; muzika líbí - muzika nelíbí; jaký byl před či po revoluci; prostě se řeší všechno možné, jen ne to, je-li ten chlap kompetentní k tomu přijímat či dokonce iniciovat změny v zákonodárství této země. Já si prostě myslím, že ne - že je to pouze takový ten "mediální ksicht", mající za úkol natahat voliče sympatizující spíše s jeho tklivými songy než s programem strany. A právě zde vidím hlavní nebezpečí - že s použitím dostatečně populární loutky se k výkonné moci může dostat skutečně kdokoliv.

     
    Komentář ze dne: 13.04.2006 13:38:10     Reagovat
    Autor: Ygorek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Chamraď kariéristická
    A dnes jsem zjistil, že na Vysočině nastupuje na pozici lídra horák Dědeček. K čemu nám bude v parlamentě jeho skvělá orientace ve francouzském šansonu?

     
    Komentář ze dne: 13.04.2006 13:44:37     Reagovat
    Autor: podotek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Chamraď kariéristická
    K tomu samemu, jako treba orientace nekoho jineho v databazovych systemech. To ma byt kazdy poslanec pravnik nebo politolog?

     
    Komentář ze dne: 14.04.2006 06:51:35     Reagovat
    Autor: Ygorek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chamraď kariéristická
    Spíš se naskýtá otázka, zda bude poslancovat sám nebo zda uvolní místo nějakému Bendovi.

     
    Komentář ze dne: 14.04.2006 10:42:56     Reagovat
    Autor: dd - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Chamraď kariéristická
    ti bastardi

    Komentář ze dne: 09.04.2006 22:19:11     Reagovat
    Autor: a1 - Neregistrovaný
    Titulek:jak na babu turkovou?
    a jak jsi to z tou babou nakonec vyresil? poohlizim se po nejakem stavebnim pozemku a takova baba turkova je moje nocni mura.. nez celou zimu dychat ten bordel, to se radsi odstehuju do Pripjati

     
    Komentář ze dne: 09.04.2006 22:38:19     Reagovat
    Autor: D-FENS - Neregistrovaný
    Titulek:Re: jak na babu turkovou?
    :o)
    Mohl by ji RNDr. Bursík zahřát vlastním tělem.

    Komentář ze dne: 09.04.2006 22:39:10     Reagovat
    Autor: Alena - Neregistrovaný
    Titulek:sousedi
    Myslím, že je to v kompetenci místního úřadu, resp. městské policie, pokutovat vypouštění sajrajtu do ovzduší. Ačkoli to zní neuvěřitelně, už dnes nelze topit vším - např. mrtvá novorozeňata, pneumatiky ap. se nepřipouští. Pravda je, že se to moc nevyužívá, ale pokud jste příslušně nasranej, obraťte se na místní úřad.
    Nestudovala jsem to, jen se domnívám, že se příslušná úprava zavedla v době, kdy kompetence přecházely z centra na místní úřady.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 11:01:54     Reagovat
    Autor: jr. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: sousedi
    To si neumim dost dobře představit - jít naprášit souseda za to že topí uhlím, zatímco já třeba plynem/elektrikou, když dejme tomu polovina vesnice topí tím uhlím taky.

    Pneumatiky jsou trochu extrémní případ, těma asi nikdo dlouhodobě topit nebude, kde by taky našinec vzal tolik pneumatik na celou zimu... :-) No a když sem tam někdo prožene kotlem odpadky z kuchyně, tak to mezi tím uhlím ani nepoznáte. Tím nechci říct že to je ok, topit odpadkama, ale na popotahování po obecním úřadu to asi není že ne? Takhle to na vesnici nechodí.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 13:43:44     Reagovat
    Autor: mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: sousedi
    a jaky mistni urad se s tim bude zabyvat? vykaslou se na to. policajty maji delat policajti a ne zvoleny starosta.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 14:52:41     Reagovat
    Autor: podotek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: sousedi
    Nesmysl. Policie ma dokumentovat, mistni urad trestat.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 17:27:05     Reagovat
    Autor: mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: sousedi
    Pravo vymahane na mistni urovni je vymahano mnohem hure. Je to zpusobeno nedostatecnou profesionalitou, tak osobnimi vazbam a motivaci volenych obecnich zastupitelu.

    Situace ve velkych mestech je neco jineho, ale na vesnicich to plati stoptocentne.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 19:28:24     Reagovat
    Autor: Drewid - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: sousedi
    Zimní pneumatiky by snad na zimu vystačit měly :)

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 20:10:21     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: sousedi
    Pneumatiky jsou trochu extrémní případ, těma asi nikdo dlouhodobě topit nebude, kde by taky našinec vzal tolik pneumatik na celou zimu...

    No kde... V chanove... :-)

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 14:18:38     Reagovat
    Autor: qwas - Neregistrovaný
    Titulek:Re: sousedi
    Asi takhle - před časem jsem ekologickým spálením za stodolou zlikvidoval asi tak vagon všemožného bordelu ( včetně pneumatik :) ), co zůstal po původním majiteli domu... Mně to nijak nevadilo, sousedům také ne... tož co ...
    Kdyby bylo možno to za rozumnou cenu nechat někde zlikvidovat ekologicky - co by ne, taakhle jsem měl akorát starost co s více jak metrovou hromadou popela ...
    Jsem snad ekologický barbar ? Ne - jsem pouze občan chovající se tržně - zvolil jsem ekonomicky výhodnější variantu ( po koupi domu jsem se vysosal z peněz ). Nebyl by problém vyhodit to třeba do kontejneru na objemný odpad - jenže - po té co tyto kontejnery byly trvale přeplňovány horami odpadu vozeného z Práglu lufťáky, byly tyto zrušeny - opět nedivím se - obec se zachovala tržně - proč by platila za likvidaci odpadu obyvatelům jiného města ? Atd, atd...

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 15:25:54     Reagovat
    Autor: I.R. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: sousedi
    ptáš se jestli jsi ekologický barbar?
    já bych řekl obyčejný lenoch a k tomu prase.
    pneumatiky berou v každém sběrném dvoře ve větším městě zdarma,ale naložit to,složit to,to je práce.... lepší chovat se tržně a zapálit to a ještě se s tím pochlubit.
    dalo by se to dotáhnout.třeba napsat šel jsem na nádraží a chtělo se mi na záchod.ale chtěli za vysrání 5 korun a tak jsem se zachoval tržně a vysral se jim před dveře.
    atd,atd.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 15:52:05     Reagovat
    Autor: qwas - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: sousedi
    Naložit to, složit to... nejbližší sběrný dvůr je cca 15 km x 2 x 30 za dopravu ADR ( co když tu hromadu bude někdo klasifikovat jako nebezpečný odpad ). Nebo ji ručně přetřídit...? hmm, su tedy lenoch a prasce.
    S PETkama jsem i topil - do té doby dokud si pro kontejnery nezačali jezdit odděleně - protože viděti 3 kontejnery na tříděný odpad sesypané dohromady, jednomu sebere motivaci.. Naštěstí se to srovnalo...
    Jsem lenoch a prase ? Ano - z toho důvodu jsem si pořídil kondenzační plynový kotel, aby nemusel topit uhlím... Co na tom že většina obce topí uhlím a vůbec vším možným...

    PS.
    Není to tak dlouho ( pár let ) kdy jsme stavěli pro potěchu dětem hranici - čarodějnice. Padlo na to 120 pražců :) Pyromanské pudy byly ukojeny... Asi jsme barbaři

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 16:16:17     Reagovat
    Autor: I.R. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: sousedi
    i vždyť jo.každej je línej.já jsem taky línej.
    a čarodějnice jsem taky stavěl před mnoha lety.používali jsme i pmeumatiky z traktorů,místní jzd se jich tak pěkně ekologicky zbavovalo.
    jen se s tím moc nechlubím.

    Komentář ze dne: 09.04.2006 22:41:53     Reagovat
    Autor: Eric Cartman - Neregistrovaný
    Titulek:ke kandidatum
    Osobne znam Standu Pence. Je to vyzirka, ktery zije z vytezku tzv. KozyFestu, coz neni veletrh pornografickych platku, ale "alternativni" rockovy festival. Ona "alternativa" spociva v tom, ze nikdo za nic nedostane zaplaceno. Kapely , ktere jsou ochotny hrat za proplaceni cestaku jsou Standou bryskne odpalkovany s tim, ze on nebude jako chudy alternativec platit. Jeho farma Milkovice u Libane oplyva predevsim koprivami a hromadou bordelu, za ktery by se slusny zemedelec stydel. Standa cadi travu a je desne alternativni a vubec nekomercni. Normalni clovek by se stydel somrovat a okradat dobrovolniky, on chce i po lidech, co mu z vlastni vule prijedou pomoct najem. Proste zmrd.

    Komentář ze dne: 10.04.2006 00:21:21     Reagovat
    Autor: mike - Neregistrovaný
    Titulek:Smrad, RWE a melouni
    s tim smradem je to prusvih. v normalnich pomerech by se na babu zavolali policajti, protoze CIZI smrad na MEM pozemku je jednoduse problem k policejni intervenci. jenze: mame socialismus, vzduch je znarodnen a podle statu, vlastnika vzduchu je podobne jednani ok. (vsimate si mimochodem, ze vse, co stat prevezme, zacne stat postupne za hovno? tak v tomto pripade je ze vzduchu je smrad.)

    poznamky na RWE a dalsi ksindl ma kupodivu spolecneho jmenovatele. distribucni soustava jest znarodnena a panuje v ni "regulovana konkurence". fakticky to znamena, ze jacisi zmrdi maji zarucene zisky a na konkurenci si hraje jakysi energeticky regulacni urad.

    a jeste ke Strane zelenych: v politologii se oznacuji jako "melouni": navenek jsou zeleni a uvnitr poradne cerveni...

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 09:08:19     Reagovat
    Autor: I.R. - Neregistrovaný
    Titulek:vzduch je znárodněn?
    já bych to s tou nenávistí k tomuto státu nepřeháněl.
    podle mého názoru vzduch není soukromý ani v těch nejliberálnějších (chudých afrických) zemích.
    samozřejmě je to pěkná vize,koupit si nějakej pozemek a vlastnit výseč atmosféry až do nekonečna a vybírat nájemné od letadel a družic a popřípadě marťanů až se objeví,ale kol a dokola je to pitomost že?

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 11:19:23     Reagovat
    Autor: corky - Neregistrovaný
    Titulek:Re: vzduch je znárodněn?
    jen tak pro zajímavost a na okraj, podle mezinárodních úmluv týkajících se kosmického výzkumu je hranice Vašeho pozemku nahoře ohraničena tuším hranicí stratosféry a letadla mají na průlet paušální zákonou výjimku.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 15:06:24     Reagovat
    Autor: qwas - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: vzduch je znárodněn?
    100km

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 15:28:49     Reagovat
    Autor: I.R. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: vzduch je znárodněn?
    tak to bysme si mohli došlápnout na ty jézéďáky a čmelákama a plachťákisty a rogálisty a parašuti.
    tu vyjímku mají beztak od státu.a vyjímky nemají bejt :-))

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 13:47:28     Reagovat
    Autor: mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: vzduch je znárodněn?
    no klidne si stat milujte, pokud k tomu nachazite duvod. jinak prosim pristante z vesmiru zpet na zemi.

    neresi se tady vyber mytneho od letadel a druzic, ale elementarni majetkova prava. stejne tak jako vam nikdo na zahradu nesmi vynaset odpadky ci vypoustet odpadni vody, tak by vam tam nemel vypoustet odpady plynne, pricemz unosnou hladinu urcujete vy a ne soudruzka na ministerstvu zivotniho prostredi.

    co je na tomto nejasneho?

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 15:32:11     Reagovat
    Autor: I.R. - Neregistrovaný
    Titulek:je to naprosto jasné
    ale ten vzduch potvora si lítá sem tam.někdy ho ušpiní soudruzi z ndr,někdy radioaktivita povětřím lítá z černobylu,někdy přiletí písek až ze sahary.co by s tím tak majitel mohl dělat? soudit se s ruskem? se soudruhy z ndr?
    já stát nemiluju,jen si myslím že ten privátní vzduch je nesmysl.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 17:15:54     Reagovat
    Autor: mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: je to naprosto jasné
    ehm, co je na tom divneho? samozrejme se nejedna o konkretni molekuly plynu, ale o vzdusnou hmotu nad urcitym uzemim.

    ano. pod hrozbou soudu a nasledne uhrady skod by totiz podobni lumeni prestali presouvat naklady na druhe. co vam na tom prijde divne?

    bez tech vlastnickych prav se zkratka nikam nepohnete. bud tu budete mit industrialni fasismus praktikovany soucasnou vladou, nebo zeleny fasismus slibovany Bursikem.

     
    Komentář ze dne: 11.04.2006 14:30:54     Reagovat
    Autor: I.R. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: je to naprosto jasné
    o tom se nemá cenu bavit.
    já si myslím,že smysl mají státní zásahy jako je povinné odsiřování,emisní limity atd. než jako vlastník pozemku strávit život zjišťováním odkud vítr vane a co nese a běháním po soudech.
    a kór po mezinárodních soudech.

     
    Komentář ze dne: 11.04.2006 23:33:29     Reagovat
    Autor: mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: je to naprosto jasné
    no to je hezke, ze si to myslite, ale regulace emisi je ponekud nesmyslna a ekonomicky neefektivni zalezitost. proc regulovat neco, co nikomu nevadi? a naopak, jak ti vasi Besserwisseri na MZP vedi, ze zrovna x mg NOx je jeste dobre?

    imisni pristup je zkratka mnohem vhodnejsi. ze si ho neumite predstavit, je vec druha. za totace si taky nikdo neumel predstavit trzni ekonomiku.

     
    Komentář ze dne: 13.04.2006 10:32:47     Reagovat
    Autor: podotek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: je to naprosto jasné
    Pokud nemame mezinarodni smlouvy a statem urcene limity, jaky soud bude takovy spor rozhodovat? A podle jakych pravidel?

     
    Komentář ze dne: 13.04.2006 12:01:33     Reagovat
    Autor: I.R. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: je to naprosto jasné
    proč regulovat něco co nikomu nevadí?

    tahle věta mě dostala.já žiju v tom že emise vadí,že škodí přírodě i lidem.
    a vida,je tu jeden kterýmu nevadí.
    tak to ani nepotřebujete tu možnost soudit se a je to pořešené :-))

     
    Komentář ze dne: 14.04.2006 22:05:18     Reagovat
    Autor: mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: je to naprosto jasné
    aha, prominte. ja se do vas poustim a vy si teprve zahrivate zavity.

    pojdme si to ujasnit:
    (1) emise vadi jen proto, ze na nekoho/neco dopadaji ve forme imisi.
    (2) imise musi mit presahovat urcitou koncentraci, aby byly povazovany za skodlive ci nezadouci. nehovorime tedy o imisich jako fenomenu, ale o konkretnim vyskytu v jiste intenzite.

    z vyse uvedeneho si jiste sam dovedete predstavit situaci, v niz emise nemusi predstavovat problem. dale si budete moci predstavit, ze tytez imise na ruznych mistech mohou predstavovat ruzne velky problem.

    a nakonec vam treba i dojde, ze stanovovat jednotnou miru skodlivosti je pitomost, tim spise u emisi. a pokud budete obzvlaste chytry hoch, postrehnete v tomto modelu take to, ze poskozeni imisemi nejsou nijak odskodneni.

     
    Komentář ze dne: 17.04.2006 09:27:32     Reagovat
    Autor: podotek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: je to naprosto jasné
    Hm, a co treba freony, ktere nedopadaly jako imise a pusobily globalne?

     
    Komentář ze dne: 18.04.2006 11:40:15     Reagovat
    Autor: I.R. - Neregistrovaný
    Titulek:že emise nepředstavuje problém
    takovou situaci si představit nedovedu.
    už proto,že každá emise někde skončí,někde to déšť spláchne (kyselý déšť) různá ty olova v benzínu popřípadě jiné sloučeniny taky nic moc.

    chytrý hoch nejsem,to opravdu ne.ale myslím si že je dobré stanovovat emisní limity.
    je to první krok.
    všechno to nevyřeší,i když se určí emisní limity např.u aut,nikdo bohužel nereguluje počet aut,takže emise (a s nimi ty vaše imise) narůstají.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 10:18:03     Reagovat
    Autor: podotek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Smrad, RWE a melouni
    Ale vzdyt ty policajty muzete zavolat.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 13:41:43     Reagovat
    Autor: mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Smrad, RWE a melouni
    jo, to muzete. ale nic s tim neudelaji. hnedouhelnou socku muzete zalovat, ale soud vam da za pravdu jen pokud se jedna o "obtezovani v miste obvykle".

    pokud by se toto kuriozni pojeti prava trochu rozsirilo, mohlo by pak treba v nekterych ulicich ci obcich byt legalni treba mlatit manzelku nebo krast.

    ustava a v ni zminena prava na majetek a zdravi jsou kusem papiru, se kterym si muzete utrit prdel hned potom, co vam dojdou volebni programy ODS z roku 1998.

    nebojte se, s podobnym problemem jako dfens bojoval jsem x let, az jsem ho vyresil... utekem do mesta, kde se topi plynem. jedine lepsi reseni v tomto skvelem state je bud bydlet na samote, nebo v lokalite, kde jiz probehla socialni stratifikace. oboji je pomerne nesnadne.

     
    Komentář ze dne: 11.04.2006 23:42:14     Reagovat
    Autor: Zefram - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Smrad, RWE a melouni
    Mel jste si nekolikrat zopakovat etudu "Mars, buh valky, vstupuje na obecni urad". Ono by se neco dit zaclo.

     
    Komentář ze dne: 12.04.2006 08:21:02     Reagovat
    Autor: tmiso - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Smrad, RWE a melouni
    to ako v plnej nalestenej zbroji, na koni ... :)))) uzasna predstava

    myslim ze by to zabralo, ak by marsa nezavreli medzi matrace ;)

     
    Komentář ze dne: 14.04.2006 22:12:08     Reagovat
    Autor: mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Smrad, RWE a melouni
    ja vstoupil jako Mars, ale vcas jsem odesel. shledal jsem lepsim ustup nez mnohonasobnou vrazdu provedenou zvlaste ohavnym zpusobem. (nemaji ty repy dokonce status verejneho cinitele? tim hur pro Marta)...

     
    Komentář ze dne: 15.04.2006 13:19:33     Reagovat
    Autor: Zefram - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrad, RWE a melouni
    Zrejme mate pravdu, vzdyt ten nas urad obecni vezdejsi je natolik kompetentni, ze jeho vedeni by zasluhovalo okamzitou odinstalaci. Bohuzel realita vesnic je kolikrat jakymkoliv personalnim zmenam (a tedy i zmenam zpusobu rizeni) dokonale odolna :(

    Komentář ze dne: 10.04.2006 01:08:46     Reagovat
    Autor: Ebo - Neregistrovaný
    Titulek:jo jo..
    ..tohle znám.. to tu mám pořád.. někdo mi tu topí odpadky a sajrajtem, a musím větrat když jde vítr odjinud a nebo až tak kolem třetí hodiny ranní.. jinak je to bez šance..

    ekozmrdi (rozuměj "strana zelených") chtějí zakázat topení uhlím a jinými věcmi ..ale to aby někoho napadlo třeba topení plynem dotovat a nebo nakopat některé státní podniky do zadku aby dodávali něco levněji to ne..

    ..stačilo by i to, aby normální člověk měl prachy na to, aby mohl tím plynem topit..

    ..njn.. ale je to jako házet hrách na zeď ..a přitom to sce házet odjištěné granáty...


    Komentář ze dne: 10.04.2006 08:13:09     Reagovat
    Autor: Libb - Neregistrovaný
    Titulek:smrad
    Hm, a co kouření cigaret? Proč smrad z komína ne a smrad z cigára ano?

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 08:40:06     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: smrad
    Smrad z cigaret je pochopitelně principiálně to samé. Jen holt smrad z gramu tabáku se většinou rozptýlí podstatně dřív, než smrad z půl metráku svinstva.

    Jinak ale pokud by si sousedi udělali nějakou kuřáckou party hned pod našimi okny nebo u plotu našeho pozemku a vypouštěli ta svinstva k nám, budu postupovat úplně stejně, jako kdyby tam pálili pneumatiky..

    Komentář ze dne: 10.04.2006 08:40:18     Reagovat
    Autor: luboš - Neregistrovaný
    Titulek:Pěkná
    ...první třetina článku, tleskám, starý dobrý styl, škoda, že se to pak tak rozplizlo do politiky. Těch článků o tom, kolik % zelení dostanou, je tu už nějak moc. Prostě bych počkal, jaký bude výsledek, 9000 čtenárů-voličů je nic, to nebude mít na výsledek žádný vliv.

    Komentář ze dne: 10.04.2006 08:54:13     Reagovat
    Autor: Katoda - Neregistrovaný
    Titulek:
    Osobně nepovažuji přezdívku "melouni" za výstižnou. Za mnohem vhodnější považuju výraz, který kdysi používal bavorský politik F.J.Strauss. Tento pán přirovnával zelené k rajským jablíčkům. Nejprve zelení, postupně zrudnou a nakonec téměř bez výjimky zhnědnou. Toto přirovnání opíral o zjištění, že téměř 80% západoevropských teroristů se rekrutovalo z řad ekologických a mírových aktivistů, tedy z řad píčusů. Zbytek byli vyslovení kriminálníci.

    Komentář ze dne: 10.04.2006 09:52:32     Reagovat
    Autor: Ondon - Neregistrovaný
    Titulek:preference
    Jak to tak sleduju, rikam si, nakolik je soucasny tazeni proti zelenejm podlozeny realnyma obavama z jejich programu a nakolik tim, ze "uziraji" preference "milovane" ODS. Nerikam ze bych je miloval - kdyz jsem si omylem pustil Moravce Special vyslechl Grosspice (prilehavy jmeno pro komouse :) , Parkanovou a pak zacala blabolit neco nabiflovanyho ta pani ze SZ, tak sem to radsi vypnul. Na druhou stranu, u SZ jsou "odbornici na nevolitelnych mistech" a u ODS se argumentuje tim, ze ty picusy na cele kandidatek jde obejit preferencnimi hlasy? (jestli to nepochazi od D-F, tak se omlouvam)

    Komentář ze dne: 10.04.2006 10:02:03     Reagovat
    Autor: Vitana - Neregistrovaný
    Titulek:
    Osobně doufám, že zelení dostanou max. 4,89%.

     
    Komentář ze dne: 12.04.2006 05:26:41     Reagovat
    Autor: Medák - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Radši 2,99,to by totiž neměli nárok na volební příspěvek,nebo jak se to jmenuje.

    Komentář ze dne: 10.04.2006 11:11:39     Reagovat
    Autor: jirka - Neregistrovaný
    Titulek:k zelenym a zeleznici
    jakkoli nesnasim zelene a jim podobne trockisty a dalsi multikulturalisticke neokomunisty, tak zrovna s zeleznicemi souhlasim. proc mame trpet ve spolecnosti kamionu? (i Ty d-fensi bys byl radsi, kdyby jsi mel prazdnejsi a bezpecnejsi silnice. koneckoncu, kdyz Ti favorita pomacka zmrd v oktavce, muzes prezit v klidu, kdyz Te smackne kamion, jsi v riti)
    kamiony pryc! draha ma skutecne historicky danou volnou kapacitu... vzdyt na to se driv stavely mistni drahy financovane lokalnimi fabrikanty a spolcenimi. koridory a hlavni trate stavel stat, male trate mistni uskupeni (sice podle toho take vypadaji, klikati se, neda se jet rychle, ale to nakladu nevadi). nevidim vskutku duvod, proc zbozi nevozit pomaleji zeleznici. zbozi neni clovek, netrpi na ceste, muze jet i o dva, tri dny dele. kam porad spechat? automobily povolit az z posledniho lokalniho nadrazi na misto urceni.
    v dnesni dobe pocitacu a IT a v neposledni rade modernich, uspornych lokomotiv co se vyplati i s kratkym vlakem, by slo zrychlit obehy vozu na misto urceni. take zmena predpisu, umiznujici smisene osobne-nakladni vlaky by prospela.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 12:05:25     Reagovat
    Autor: mlok - Neregistrovaný
    Titulek:Re: k zelenym a zeleznici
    Se železnicemi souhlasím. Konkrétně z Prahy do Budweisu bych místo sporné D3 raději vybudoval moderní železniční koridor. Už jenom proto, že trať je zastaralá a v některých místech i jednokolejná. Vlaku se netýká, když se na dálnici převrátí kamion a tak by třeba v budoucnu mohl jezdit rychlovlak České Budějovice- Ústí n/L. K vylákání lidí z aut do vlaku by stačilo jediné" Vykopat z nádraží opilce, feťáky, somráky, kapsáře, distributory drog a jiné wohnouty.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 12:32:34     Reagovat
    Autor: luboš - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: k zelenym a zeleznici
    Jen tak na okraj - vlak je podstatně jednodušší vyřadit na mnoho hodin z činnosti - a ne jeden vlak, ale všechny vlaky na dané trati.
    Stačí naříznout kolejnici (bateriovou rozbruskou), přerazit spoj (na starých svršcích) 20 kg perlíkem, propálit díru termitem. Není to o moc složitější (spíš vůbec) než populární kladení překážek na koleje dětmi, a přitom mnohem účinnější, oprava podle předpisů trvá vždy hodiny až dny.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 12:48:53     Reagovat
    Autor: jirka - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: k zelenym a zeleznici
    a co?

    to je argument pro zasirani ceska kamiony? vidim, ze lobby nakladakofilu je vskutku schopna argumentovat sebevetsi kravinou. kdy byla naposled sabotaz na draze?

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 13:57:37     Reagovat
    Autor: luboš - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: k zelenym a zeleznici
    To byla reakce na "Vlaku se netýká, když se na dálnici převrátí kamion" :-)

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 14:56:36     Reagovat
    Autor: mlok - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: k zelenym a zeleznici
    Musím dodat souhlas ANO, proti takovým atentátům je vlak bezmocný. Pokud však vyrazíš v pracovní den z Prahy kamkoliv autem, máš několikanásobně větší šanci, že přijdeš o život (ne vlastní vinou), než když pojedeš vlakem. Namátkou jmenuju stará hradecká u Chlumce nad Cidlinou, pověstná křižovatka u Loun, stará Karlovarská, Tah Olomouc-Ostrava a dnes už i celá D1.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 15:20:27     Reagovat
    Autor: jirka - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: k zelenym a zeleznici
    ok tedy. ale kolikrat se uz prevratil, nebo aspon na lede sprajcnul kamion a kolikrat bylo mimo valku provedena sabotaz na drahu?
    ze by nejaky z propustenych kamionistu ci zkrachovavsich autodopravcu pripadne dosel az tak daleko? je dnes jeste sabotaz? nebo by to bylo obecne ohrozeni? u takovych cinu je namiste jen provaz.

     
    Komentář ze dne: 12.04.2006 12:20:41     Reagovat
    Autor: mlok - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: k zelenym a zeleznici
    V Praze lze za sabotáž označit, když někdo zavolá, že v metru je bomba. Z takové akce mají největší prospěch taxíkáři.

     
    Komentář ze dne: 12.04.2006 05:29:29     Reagovat
    Autor: Medák - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: k zelenym a zeleznici
    Poslední známá sabotáž byla vypuštění Peddolín na trať. :-)

     
    Komentář ze dne: 11.04.2006 08:24:35     Reagovat
    Autor: tmiso - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: k zelenym a zeleznici
    len tak na okraj: prevrateny kamion na D1 je sucast beznej prevadzky/nehoda.
    ked niekto odpali kolajnice je to sabotaz. a to je kus rozdiel.

    btw viem si aj na dialnici predstavit lacnu a ucinnu sabotaz. sice asi nie proti dialnici, ale proti premavke na dialnici.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 12:46:50     Reagovat
    Autor: jirka - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: k zelenym a zeleznici
    onen koridor se uz stavi a bude cely dvoukolejny az do budejc :) rychlost opet 160 v rovinatych usecich, o neco mene pak pres ty krpaly kolem tabora.

    http://koridory.wz.cz/koridor4.php

    z zelpage


    IV.koridor - V předběžně vyhlášených veřejných obchodních soutěžích (VOS) na zhotovitele se objevila další stavba IV.koridoru. Konkrétně se jedná o v současnosti jednokolejný úsek (Roudná -) Doubí u Tábora - Tábor , který měří cca. 11,7km a zahrnuje stanice Planá nad Lužnicí a Tábor a zastávku Sezimovo Ústí.
    Stavba začíná za zastávkou Doubí u Tábora v místě, kde bude končit realizovaná velká přeložka trati (bráno od počátku trati v Českých Velenicích). Celková délka nových kolejnic je 27 678 metrů (úsek bude zdvoukolejněn), dále bude použito 29 výhybek UIC 60 a 14 výhybek S49. Bude rekonstruováno 14 mostů, 5 mostů bude postaveno nově, budou realizována nová nástupiště s podchody a samozřejmě i trakční vedení se dočká rekonstrukce.
    VOS na zhotovitele stavby má být oficiálně vyhlášena 15.5.2006, začátek realizace se odhaduje na 15.8.2006 a dokončení do 31.12.2008. Celá stavba bude stát 2 824 213 000 Kč bez DPH.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 13:52:26     Reagovat
    Autor: mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: k zelenym a zeleznici
    ono to neni jen o tom postavit dobre koleje. stavajici kvalita svrsku nakladni doprave zcela jiste dostacuje.

    mnohem dulezitejsi je zeleznici zprivatizovat a odstavit od ni ty tesilove strejce z nabrezi. pokud budete mit koridor na 160 a na nem bude poskytovat sluzby neflexibilni moloch jako je CD, jsou to vyhozene penize.

     
    Komentář ze dne: 13.04.2006 10:34:48     Reagovat
    Autor: podotek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: k zelenym a zeleznici
    Stavajici kvalita svrsku tedy nakladni doprave v nejakych vetsich objemech ani nahodou nedostacuje.

     
    Komentář ze dne: 14.04.2006 22:21:35     Reagovat
    Autor: mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: k zelenym a zeleznici
    tato diskuse nema moc smyslu, dokud nerekneme, co jsou ty "vetsi objemy" a kdy by mohly nastat.

    muj skromny odhad je ten, ze kvalita svrsku je dnes lepsi nez pred 20 lety a objem prepravovanych nakladu je vyrazne mensi nez byl za komunistu.

    mohl byste tedy nejak blize upresnit ci dokumentovat sve tvrzeni, ze soucasne prepravni kapacity nestaci?

     
    Komentář ze dne: 11.04.2006 23:10:34     Reagovat
    Autor: Arnold - Neregistrovaný
    Titulek:
    ...a odboráře ze správní rady Českých drah!

     
    Komentář ze dne: 12.04.2006 13:20:13     Reagovat
    Autor: I.R. - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    ve správní radě musí bejt odborářů.....

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 13:57:49     Reagovat
    Autor: Fiatoman - Neregistrovaný
    Titulek:Re: k zelenym a zeleznici
    Sdružení dopravců ČESMAD uvádí, že kdyby byla nákladní doprava na železnici využita na 100%, tak na silnici by ubylo pouze 3% kamiónů. I když je to výsledek, který jim náramně vyhovuje, nemyslím si, že bude daleko od pravdy. Občas se pohybuji kolem trati Přerov - Ostrava a nákladních vlakových souprav se tam pohybuje docela dost.
    Kam pořád spěchat? Představte si malou až střední výrobní firmu, která dostane zajímavou zakázku, ale termín vyhotovení do týdne. Na tuto zakázku potřebuje k sobě dopravit cca 15 tun polotovaru nebo vstupního materiálu. Co je jednodušší, levnější a spolehlivější? Vagón nebo kamion? Je to myslím si jednoznačné.
    V dnešní době silniční doprava funguje tak, že dopravce v 9 dopoledne koupí kšeft, hned tam posílá auto a zákazník to chce mít do druhého dne na místě určení. Také se málo ví, že doprava žehlí průšvihy ve výrobě - je určen termín odběru, ale vyrobit se to nestihne, kamion počká, vlak nepočká. Také není zase tak pravda, že kamiony jezdí po silnicích zadarmo. Platí silniční daň, která činí asi 70000,- Kč za soupravu za rok. Mnoho souprav přitom zajíždí do republiky pouze naložit - vyložit a jinak jezdí v zahraničí, kde platí mýto.
    "Když Ti favorita pomačká zmrd v oktávce, můžeš přežít v klidu, když Tě smáčkne kamion, jsi v řiti". To je sice pravda, ale pravděpodobnost, že se mne sejme Schumacher v octávce je daleko vyšší, než kamion. Zatímco krizové situace osobních aut vidím prakticky denně, krizovku kamiónu jsem letos ještě neviděl. Média nám sice rádi ukazují stoupající nehodovost u nákladních aut, takticky ale nezmíní, že se na té stoupající nehodovosti razantně podílí auta kategorie N1, tzn. "ochcávka v metle na hlínách s klecí". Když už se vymele kamion, tak zpravidla v noci na prázdné dálnici řidič usne a přes svah to převrátí zpět nebo vrazí do kolegy před sebou.
    Jakékoliv omezování kamionové dopravy pošle ekonomiku do pekel. Jsem v provozu denně v osobním i nákladním autě a rozhodně nejsem odvázaný z množství kamiónů. Co ale nadělám? Rozhodně nebudu jednat jako někteří magoři, kteří se snaží předjet 90 jedoucí kamion i kdyby je to mělo stát život. V zahraničí, třeba v Říši, jezdí kamionů možná víc jak tady a přesto se tam člověk cítí na silnici bezpečněji.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 16:18:27     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: k zelenym a zeleznici
    Jiří, ty mě připadáš, že žiješ někde jinde. Copak ty nejíš, nepoužíváš žádné spotřební zboží...prdel si utíráš lopuchem ze zahrady nebo natrhanejma reklamníma letákama? Aha. Pak můžeš být proti kamionům.

    Ale jinak si podřezáváš pod sebou větev, protože bez kamionů budeš jen čumět na prázdný regály, kde normálně bejvaly rajčata, ale zkazily se ve vagónech...benzín by stál o X korun víc, protože náklady na distribuci kamionama, který by byly vytížený asi z 1/10 by si samozřejmě někdo nechal zaplatit...mám pokračovat? Myslím, že nemusím a rozumnej člověk rychle pochopí souvislosti.

    Znevýhodňovat dálnici proto, aby se to kamionům nevyplatilo může prosazovat jen svině svinutá - zaplacená železniční lobby. Nejsem proti zpoplatnění a proti důsledným kontrolám (vážení už na hranicích, mobilní váhy pro každý směr a každých 80km dálnice apod.), ale jednoznačně znevýhodnit jednoho na úkor druhého? Pak bych ovšem čekal, že Buzík přijde s tím, že ČD budou privatizovány, následně budou optimalizovat své provozy, zbaví se půlky zbytečných zaměstnanců... Takhle je to jen plivanec proti větru, kterej se mu za chvíli přilepí zpátky na rypák a nebude vědět co s ním.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 17:20:25     Reagovat
    Autor: grey - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: k zelenym a zeleznici
    teda ne že bych musel zelené a najmě s. Uhla, ale nemluví se tam náhodou o tranzitu?

    Tady se míchá lokální přeprava s tranzitem, i v článku samotném je to trošku (snad ne záměrně:-) opomenuté, či ne zrovna vypíchnuté do popředí, že železnice má řešit tranzit a dopravu na vzdálenost delší než 300 km. A s tím bych určitě souhlasil. Je fakt, že jsou ve zbytku programu bláboly (i když například ekologickou daň na nás ušila EU, ne SZ) a ve straně melounů (či rajčat) pro mě nepřijatelné persony. Ale neměli bychom klesat na úroveň "pomerančů" (když už jsme u té flóry) a měli bychom diskutovat bez zkreslování faktů. I pokud by byla pravda, že tranzit se týká jen 3% kamionů (jak je uvedeno v jednom z předchozích příspěvků - a čemuž se zdráhám uvěřit, ale budiž), tak proč ne? Nemusí pršet...

    No a už vůbec nekomentuji dráhy a jejich molochovitost, jenže z ČD už asi bylo zprivatizováno všechno, z čeho šlo aspoň něco vydojit, a ten zbytek, který je navíc vláčený dvěma (nebo kolika) odborovými svazy na sebe není schopen si vydělat, ale to je na jiné téma:-))

    Komentář ze dne: 10.04.2006 11:34:40     Reagovat
    Autor: kluka - Neregistrovaný
    Titulek:Tohle mi fakt nejde na rozum
    Kromě toho, že souhlasím s obsahem článku vám chci sdělit náseldující. Někdy na přelomu ledna a února se najednou znovuobjevil v TV p.Buzík. Mě prostě nešlo na rozum, jak je to tak najednou možné. Podívejte se sem: http://volby.finexpert.cz/?q=node/1094 . A vysvětlete mi, jak lze bez zaplacení navýšit preference ze 2,5 na 6 procent. A jakmile je to nad 5procentní hranicí, pak už je to jednoduché, jen stačí dostatečné zmrdská huba a jede to samo. Vždyť je to novinka!

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 15:08:10     Reagovat
    Autor: mlok - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Tohle mi fakt nejde na rozum
    Velmi jednoduše. Samotní majitelé agentur touží po změně a tak když vidí, že zelení furt oscilujou okolo 3 procent, pustí mezi lidi fámu, že výrazně posílili. Přes noc zdvojnásobení preferencí je nesmysl, ale u lidí zabralo, že se nejedná o hlas hozený do koše a zoufalci toužící po změně se chytaj stébla. Ze začátku to byla fáma, která však účinně nakopla předvolební veřejné mínění.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 15:12:56     Reagovat
    Autor: podotek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Tohle mi fakt nejde na rozum
    Proc by to majitele agentur delali?

    :-)))

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 16:43:28     Reagovat
    Autor: ma - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Tohle mi fakt nejde na rozum
    A kde by mimoparlamentní zelenáči vzali tolik peněz, aby podplatili všechny agentury? :o) Vemte si Německo a Rakousko. Před nějakým tím desetiletím nebylo o zelených ani vidu ani slechu, a najenou měli svoje ministry. Chete to svést na předvolební výzkumy? Proč by se to samé nemělo objevit tady? (O čemž pochybuji, zelenáči jsou dost profláklý na to, aby se nějak výrazněji chytili moci) Ale věřím tomu, že si nejeden občan řekne: Socani i odeesaci už mě pěkně s..., tak aspoň tomu maníkovi, co dělá anketu, řeknu, že bych volil zelený. A´t se panstvo podělá.
    Osobně soudím, že volby pro zelené dopadnou někde mezi 3 - 5 %.

     
    Komentář ze dne: 11.04.2006 09:37:52     Reagovat
    Autor: mlok - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Tohle mi fakt nejde na rozum
    protože sami chtějí, aby došlo ke změně.

     
    Komentář ze dne: 12.04.2006 08:55:32     Reagovat
    Autor: podotek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Tohle mi fakt nejde na rozum
    A jak to vite?

    :-)))

     
    Komentář ze dne: 13.04.2006 10:59:48     Reagovat
    Autor: mlok - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Tohle mi fakt nejde na rozum
    Možná nemám pravdu, ale umím si domyslet, že to nejspíš tak bude. Samozřejmě pro Zajíce ZAZU to zadarmo nebude.

    Komentář ze dne: 10.04.2006 12:21:28     Reagovat
    Autor: Vomáčka - Neregistrovaný
    Titulek:Koho volit?
    Koho nevolit, to vím už dávno, jenže problém je v tom koho volit?

    Komentář ze dne: 10.04.2006 13:26:56     Reagovat
    Autor: Strider - Neregistrovaný
    Titulek:CEZ
    Fakt by mne zajimalo, kde CEZ bere ceny el.energie.Zrovna dneska jsem se dival kolik za kWh platime my a je to cca 3 Kc.A to celkem pochybuju, ze by to byla cena dotovana.Ze by zapracovala ta zpropadena konkurence?

     
    Komentář ze dne: 10.04.2006 15:17:14     Reagovat
    Autor: mlok - Neregistrovaný
    Titulek:Re: CEZ
    Stejně jako Telekom, kde není konkurence, tam to sype. A taky je to zašívárna ,kde vegetí spousta hulibrků za královský platy.

    Komentář ze dne: 10.04.2006 15:15:02     Reagovat
    Autor: Veet - Neregistrovaný
    Titulek:Poznámka
    No chci jen maličko poznamenat k diskusi o hnědouhelné bábě jak je to v německu. Můžou si tam topit čím chtějí -když neobtěžují sousedy a okolí. Tedy pokud Vám bude v německu kouřit komín, tak se u Vás zastaví asi tak za 20 minut policajt a upozorní Vás ať s tím okamžitě něco uděláte. Pokud se to stane podruhé, tak přijde pokuta ( cca 2000 teuro ) no a potřetí Vás zavřou. Oni neřeší čím topíte - pokud si na to ve svém domku pořídíte čistou technologii topte si třeba řezanejma plastovema flaškama - ale z komína nesmí jít žádný smrad a čoud, jinak je rychle hotovo.
    V čechlandu je to jinak - já osobně bych podporoval automatické kotle na hnědé uhlí ( třeba V-ling ), protože jsou čisté ( z komína žádný čoud či smrad ) a hnědé uhlí se těží u nás ( žádný dovoz ropy a plynu od arabášů či rusáků ). Praxe je ovšem taková, že všichni topí odpadky a hnědouhelnými briketami ( největší možné svinstvo ). Topí tím proto, že je to ještě legálně možné a že dementní stát propaguje a dotuje čisté spalování arabského a ruského plynu v německých plynových kotlích místo podpory podobně čistého spalování uhlí v řízených kotlích české výroby.

    Dalším problémem je existence a prodej desítek tisíc kotlů nejméně sto let staré konstrukce ( ty lepší jsou i litinové, novinka ) primárně určené pro spalování koksu ( což je čisté topení ) který je ovšem dnes tak drahý, že se v těchto kotlích určených pro žhnutí ( tedy s téměř žádným výměníkem ) spaluje uhlí a brikety, efektivita žádná, většina tepla jde do komína, ovšem je to levné. A celý problém je daný nastavením cen a daní státem - tedy stát to takto chce.

    Komentář ze dne: 10.04.2006 15:48:36     Reagovat
    Autor: mlok - Neregistrovaný
    Titulek:Ještě více kontroverzní je Stanislav Penc
    z Královéhradeckého regionu. Jeho hlavní snahou je podpora anarchistů z CzechTeku. Sám se chlubí že má kozí farmu, tak proč si CzechTekaře nepozve na své pozemky. Nevím jak by se mu líbilo, kdyby jeho soused pronajal pozemky k takovým akcím a jeho kozy by po týdenním duc-duc zešílely, v horším případě by mu je ukradli-upekli k večeři. A co další obhájce anarchů p. Štětina? Jak by se jemu líbilo, kdyby si jeho soused v paneláku udělal 7 dní trvající nonstop diskopárty? Požadoval by brutální zásah policie po pár minutách.
    Další kapitolou pana Pence je jeho vřelý vztah k marihuaně. Na Královéhradecku kandiduje za KDU-ČSL p. Severa, ortodoxní odpůrce legalizace marihuany, vzhledem k plánované koalici s touto stranou se možná ještě parádně zasmějem.

    Nic proti technu, ale CzechTek z mého pohledu přírodu spíš ničí a já se domnívám, že hlavní náplní zelených bude jenom anarchie, podpora určitého spektra sociálně nepřizpůsobivých a boj proti všem ostatním co nebudou s nimi. Oni se distancujou od komunistů a socialistů. Oni se možná po volbách předvedou jako extrémní ultralevice.
    (Možná že budou požadovat i zrušení peněz.)

     
    Komentář ze dne: 13.04.2006 10:38:29     Reagovat
    Autor: podotek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Ještě více kontroverzní je Stanislav Penc
    Louka u dalnice urcena k vystavbe skladu, tot ukazka panenske prirody:-)

    Komentář ze dne: 10.04.2006 23:03:31     Reagovat
    Autor: supervohnout - Neregistrovaný
    Titulek:
    když vám vadí melouni, založte si konečně tu vlastní stranu, blbouni... jsem zvědavej, kolik hlasů dostanete, kokoti

    vohnouti všech zemí, spojte se!

    Komentář ze dne: 11.04.2006 08:54:20     Reagovat
    Autor: Ondon - Neregistrovaný
    Titulek:jeste k tem kamionum
    Neni on nahodou ten vzestup kamionove prepravy taky zpusoben tim, ze spousta firem provozuje "bezeskladovy hospodarstvi"? (JIT? - nevim jakej termit se pouziva spravne, skoly na to nemam...) - coz bude fungovat tezko s vlakama, protoze je rozdil kdyz napr. do automobilky privezou dilu kamion, kterej spotrebujou za smenu, nebo vlak, kterej jim priveze zasoby na mesic dopredu. Kdyz nic jinyho tak tohle by mohl byt argument pro zastance kamionu, a ne hulakani o tom, jak nebudeme mit co zrat, protoze to shnije v vlaku.
    Jinak, zda se mi to, nebo je to fakt, ze letos jsou ty silnice rozflakany, jak nikdy predtim, od okresek az po I.tridu a dalnice?

     
    Komentář ze dne: 12.04.2006 02:50:05     Reagovat
    Autor: SL - Neregistrovaný
    Titulek:Re: jeste k tem kamionum
    Rozflákané silnice se Vám nezdají, už mě to jedné březnové noci stálo originální alu ráfek i s pneumatikou (neoznačená díra na jinak celkem OK silnici). Ramena, čepy a tlumiče na sebe taky nenechají dlouho čekat. A bude hůř, peníze jsou potřeba jinde (třeba na remízy s Nomurou).

    Komentář ze dne: 11.04.2006 21:55:32     Reagovat
    Autor: JeT - Neregistrovaný
    Titulek:problem
    Bohuzel neverim tomu, ze kdyby se vyrazne zlevnla napr. elektina, ze by lide houfne prestali topit tuhymi palivy. My češi jsme totiz vynalezavi - co usetrime, vrazime do vselijakych blbosti - napr. do chlastu

    Komentář ze dne: 12.04.2006 01:07:31     Reagovat
    Autor: Zafod - Neregistrovaný
    Titulek:Budu volit zelene
    Po precteni tohoto clanku je mi jasne, ze letos pujdu k volbam dat Zelenym svuj hlas. Uz kvuli tobe D-fensi. btw. nikdo se me nikdy neptal koho budu volit.

     
    Komentář ze dne: 12.04.2006 11:22:00     Reagovat
    Autor: jakovy - Neregistrovaný
    Titulek:klobouk dolů před vašim učitelem
    Naučit IQ 76 psát na klábosnici asi musela být fuška.

     
    Komentář ze dne: 14.04.2006 03:13:46     Reagovat
    Autor: Zafod - Neregistrovaný
    Titulek:Re: klobouk dolů před vašim učitelem
    mama meho kamarada Forresta rikala: "Pro hlupaka, kazdy hloupy".

    Komentář ze dne: 12.04.2006 01:39:37     Reagovat
    Autor: V.Neckář jewnior - Neregistrovaný
    Titulek:D-fens nebude volit Zelené
    Za to bude volit fašistoidní populisty z Národní Strany.

    http://www.kombajn.bloguje.cz/259525_item.php

    Ovšem i u Zelených se najdou lidé se zvláštní politickou minulostí


    http://www.respekt.cz/clanek_detail.php?sel_id=604&rocnik=2006&cislo=15


     
    Komentář ze dne: 12.04.2006 12:09:23     Reagovat
    Autor: mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: D-fens nebude volit Zelené
    vam asi tak trochu hrabe, ne?

    Komentář ze dne: 12.04.2006 23:11:10     Reagovat
    Autor: Stuky - Neregistrovaný
    Titulek:Několik poznámek
    Sešlo se více ohlasů než bych čekal, za ty pozitivní jsem rád a děkuji. Teď několik bodů, které mě při čtení komentářů napadly:
    1. K mé osobě - závistivej blb, nebo tak nějak to někdo nazval - nemyslím si. Každej jsme nějakej, co mám to mám.. Za plat, auto ani nic jiného se stydět nemusím, vše získáno poctivou a cílevědomou prací. Rozhodně jsem to nefotil z důvodu, že by mě vozy BMW nějak vzrušovaly...
    2. Proč jsem se namáhal - stálo mě to asi 5 minut navíc při procházce se psem, nic víc, nic míň a velmi jsem se u toho bavil...
    3. Rozhodně jsem nevyfotil všechny hříšníky (těm nevyfoceným se omlouvám, třeba příště...) a nejedná o tu pravou prdelákovskou elitu. Ta totiž stojí spořádaně přímo na parkovišti u stadionu, které je pouze jim vyhrazeno...
    4. Se vzrůstající vzdáleností od stadionu lineárně klesá počet prasat, ale i tam co lidé bydlí (ulice přilehlé náměstí) to v inkriminované odpoledne vypadalo zajímavě...
    5. Nejen v Ulmu to funguje - např. ve Vídni (ve které momentálně bydlím) mají stejný systém... Složenky na 21E, rovnou za stěrač. A ještě v jedné věci jsou napřed - policii mají už dlouho jenom jednu...
    6. Projdi se po Praze - ano, vím, posledních 5 let před Vídní jsem trávil v Praze... Ale nikdy to tam (P6) nevypadalo jako v ČB při hokeji...
    7. Teď už všichni víme, kdy je Ttr MP tolerantní... Zkuste někdo zjistit, kdy je období tolerance třeba na FÚ. Letos už je to jedno, ale tak pro zajímavost...
    8. Možná je to blbost, ale když HCČB je blízké městu, město vlastní komunál (rozuměj MHD), proč nevypraví nějakej extra autobus ze sídliště na hokej a zpátky? Ne, že by to zlepšilo parkování, ale třeba by pak nejezdili domu nalitý autem... Mám to všechno celkem kdesi (ne, opravdu na hokej nechodím, ani komunálem nejezdím...), ale to, že neexistuje rozumný hromadný spojení, celou situaci ještě komplikuje...
    9. Prdelákov rozhodně nevzkvétá (ikdyž se nám to TtrThoBoPo snaží namluvit), spíš naopak... Měl jsem (a mám) pocit, že zveřejnění je ku prospěchu věci. Třeba se začne něco dít, třeba se budu při příští návštěvě města cítit líp... Rozhodně jsem to nefotil kvůli svému egu, jak někdo naznačuje...
    10. Nějak jsem nepochopil poznámku o AT nebo DE značce, ale vůbec mi to nevadí...

     
    Komentář ze dne: 12.04.2006 23:12:46     Reagovat
    Autor: Stuky - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Několik poznámek
    Omlouvám se, vedle!!! Prosím o smazání...

    Komentář ze dne: 13.04.2006 16:35:25     Reagovat
    Autor: Ota First - Neregistrovaný
    Titulek:Volební slinty greenzmrdů
    V zásadě si pan Bursík a jeho boys mohou blábolit a dávat do programu co chtějí. Nikoho to nemusí zajímat. Neboť krávoviny typu zákazu pevných paliv, jaderné energie a všech automobilů kromě drezín musí odkváknout poslanecká sněmovna a dále pak senát. Nedovedu si představit, že by pro to kdokoli kromě zelenohlavého fanatika zvedl ruku.
    Krátce: jejich bláboly by mohly mít jakousi šanci pouze tehdy, kdyby ekofašisti získali nadpoloviční většinu v poslanecké sněmovně. A ani pak bych si tím nebyl moc jistý.

     
    Komentář ze dne: 13.04.2006 19:25:02     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Volební slinty greenzmrdů
    To je sice mozny, ale politika je handl, a pokud se dostanou do vlady je pak mozny, ze neco z toho se jim podari prosadit.

     
    Komentář ze dne: 14.04.2006 06:54:41     Reagovat
    Autor: Ygorek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Volební slinty greenzmrdů
    Ano, v tom vidím největší riziko volby zelených. Něco prosadí z handlu a něco vpašují do Zákona o vydání pamětních mincí a změně některých zákonů.

    Komentář ze dne: 14.04.2006 10:35:41     Reagovat
    Autor: ZAMRD_VOMRD - Neregistrovaný
    Titulek:Cha ch cha
    Výborný článek. Podepisuji se pod každé slovo v něm ...

    Komentář ze dne: 16.04.2006 09:37:04     Reagovat
    Autor: Horác Badman - Neregistrovaný
    Titulek:D-Fens
    Po dlouhé době dávám D-FENSovi 1 za článek. Akorát by mě zajímalo koho volit.
    Hogo Fogo

    Komentář ze dne: 18.04.2006 15:42:56     Reagovat
    Autor: OH MY GOD - Neregistrovaný
    Titulek:
    Takže si tu pěkně všichni zvedněte pravou ruku .. a ještě se zeptejte...Jak že vysoko to skáče Váš pes ?

    Komentář ze dne: 20.04.2006 21:32:07     Reagovat
    Autor: Michal2 - Neregistrovaný
    Titulek:Ještě k železnici
    S D-FENSem souhlasím, pokud jde o bábu Turkovou, to ostatní nemám úplně ujasněné, ale musím se zastat železnice.
    Že ČD neumí hospodařit, jsou přezaměstnané a dotace probendí na blbosti, jako je Pendolino, tu nehodlam vyvracet. Rovněž nediskutuji o malých dodávkách na krátké vzdálenosti po silnici. Ale co tranzit ? To už je většinou oněch 300 km i více, i když i zde samozřejmě záleží na druhu zboží. Nyní uvedu něco o železnici pro nezasvěcené:

    A. Co už je samozřejmostí:
    1. Je-li na to trať (koridory i např. stávající hlavní tratě většinou ano), může nákladní vlak s kontejnery či návěsy jet 100 km/h.
    2. Na provoz koridorových tratí je potřeba méně zaměstnanců, než na lokálkách, protože se tam (světe, div se !) už nepřehazují výhybky ručně. Některé tratě (např. Praha-Kralupy) se řídí dálkově z 1 místa, což ušetří zaměstnance.
    3. Překvapivě, vlak méně smrdí na tunu nákladu (i když uvažujeme elektřinu z uhlí) a mnohem méně opruzuje lidi.
    4. Strojvedoucí NESMÍ jet více než 12 hodin, takže určitě není tolik unavený jako chudáci řidiči, které jejich šéfové neúprosně honí (ovšem být šéfem, nezbylo by mi nic jiného).

    B.Co lze udělat:
    1. Nakoupit nákladní vozy pro rychlost 120 km/h, teoreticky i rychlejší (lokomotivy už jsou).
    2. Princip "Just in time" není na železnici tak docela neznámý, i když samozřejmě pouze u hromadných zásilek.
    3. Rozšířit dálkové řízení na všechny hlavní tratě - problém není v investicích, ale spíše personální (propouštění).
    4. Vozit na nejvytíženějších trasách kontejnerové či návěsové nákladní expresy v (dvou)hodinovém intervalu, přičemž mezitím proběhne celní deklarace a nakládka. Problém je ale v tom, kam umístit ona "logistická centra".

    Tato fakta nemají vyznít 100% pro vlaky, ale nastínit jejich ne vždy využité možnosti.

    Ať už s ČD nebo bez nich,
    ŽELEZNICI ZDAR !

     
    Komentář ze dne: 20.04.2006 23:10:33     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Ještě k železnici
    No Vaše body jsou hezké, ale dovolím si částečně odporovat, či spíše doplnit. Ta technická opatření jsou v pořádku, ale sama o sobě nepomohou. Je potřeba především konečně docílit toho, aby se za (libovolnou) přepravu nákladů musely platit reálné náklady a co nejvíce vymizely různé zásahy typu financování sítí (opět, jak silničních, tak železničních) z daní.

    Až budou pro všechny druhy dopravy zhruba stejné podmínky (i když úplně tržní v současném prostředí také asi nebudou), je na železničních společnostech, aby vymyslely nějaký rozumný způsob směrování a řízení oběhu materiálu - pokud budou ty firmy soukromé a budou podnikat za nějakých víceméně rovných podmínek s ostatními druhy dopravy, nebojím se, že by na to nepřišly.

    Myšlenka nákladních expresů je zajímavá. Ale spíš než aby to celé jezdilo "point-to-point" mezi dvěma centry by to chtělo vymyslet nějaký způsob, jak bez zásadní časové ztráty provádět přepřahání po trase a tím vyřešit problém "přestupu" vozu mezi dvěma tratěmi/trasami vlaků. No a pochopitelně by dráhy musely zajistit (ať už samy, či ve spolupráci s někým) i vyzvednutí/doručení na koncích cesty. Tj. přijdede náklaďák na danou adresu, vyzvedne, co je potřeba a na druhém konci po vyložení z vlaku zase obráceně.

    Komentář ze dne: 14.07.2008 14:51:34     Reagovat
    Autor: kovarda-obecný - kovarda
    Titulek:co ja vim
    Nevím jestli se to řeknu hodí k tématu, ale nejsou vytváření veškerých nových institucí schvalovacích, ochraně spotřebitelských, ministerských a hlavně Zelených jen důsledkem nedostatku volných zaměstnaneckých pozic pro Zmrdy a tudíž musí být jinými zmrdy vytvořeny?
    Jestliže je tomu skutečně tak, tak jsou zmrdi kumulováni na jednom místě a je možno vést na toto místo plošný úder s minimálními civilními oběťmi.

    P.S. omluvte interpunkci a takové ty věci, moc si s tím netykám(hlavne me nebavi stejne jako hacky a carky)

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.