|
no, škoda, že ta LPG přestavba nebyla udělána na oxid dusný, to bylo jako raketa na kolech :-)
|
|
|
verkaufen = prodat, Lada je z Togliatti.
|
|
|
gratuluji ! díky vám jsem vyhrál sázku ! a to ještě 14 min. 29 s. před limitem, kdy měla vypršet.
:o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
|
|
Mercedes se vyrábí ve Stuttgartu...
|
|
Mam 535i E34 a je divny ze tam nemam klimu a nebyl tam standartne ani central na dalku. A 250km/h ? Nevim kdes to nabral.Nez zacnes plkat tak si o tom aute neco precti v tech. dokumentaci :-D
|
|
|
Tak to mas asi hodne socialni edici. Mlč.
|
|
|
Jsi si jistej? 535i E34 vazne ma v zakladu klimu a maximalka je 246 km/h. Asi jezdis v necem jinym. Obcas kazdej naleti a koupi neco na prd :)
|
|
|
Nejspis ma 518i social edition,
jeste ze do E39 ctyrvalce nedavali (samozrejme mluvim o benzinech)
|
|
|
Ovsem E39 je o peknych par set kilo tezsi nez E34, takze by s ni ten ctyrvalec skoro ani nehnul ;-)
|
|
|
No existuje - u nas ne - verze e39 518g-jezdi no na cng a podle toho jak znaci bmw svoje motory bys si typl,ze to bude ctyrvalec ;)
|
|
|
Premyslim nad tim, co prinesl tenhle clanek. Rozvlacne psani s absenci napadu, spousta vaty, par chabych vtipku. Dost zoufale. Osobne bych si netroufl psat nekde clanek treba o tom, ze mercedes W201 z roku 1991, ma zadni nahon, motor vpredu a mezi tim je kardan, ze je to spolehlive auto, ze jezdi rychle a ma dobrou zadni napravu. A je to skvele auto, protoze stoji tak malo, hej
vsichni s novymi auty podivejte se.
|
|
Článek mě docela pobavil. Četl jsem tu samozřejmě i lepší, ale špatné to nebylo.
Jinak německá fágn leda od porsche nebo audi (imho), bmw sice prý taky ujdou, ale opravdu se mi líbí až ty od Chrise Banglea. A MB se mi nelíbí kvůli image páprdovky. Navíc když se řekne S-classe, tak si představím buď ruskýho mafiána nebo žižkovskýho cigoše v teplákách. Netvrdím, že to jsou špatná auta, jen mi nesednou. A taky nemůžu mercedesu zapomenout jak przní mclaren. Když se podívám na F1, jenž je udajně dosud nejlepším supersportem a na SLR, které je kvůli MB težší o 200kg a všichni tvrdí, jaké to je zklamání, je mi smutno.
Takže Subaru, Nissan, Toyota, Audi, Porsche, TVR a nový BMW. Toť můj opinijón
CH
|
|
|
Řekl bych, že nejlepším supersportem je momantálně Pagani zonda Clubsport, a nejrychlejší je zase koenigsegg CC8s ale jen o cca 2KM/H než F1 :-)
|
|
|
Zonda je uchvatné auto, navíc k němu dostaneš krásné barevně sladěné kufříky a řidičské botky:-), ale nechtěl bych to. Taliány něják nemusím. Radši Carreru GT. Udajně je to jediné auto, které je schopné konkurovat F1 v kvalitě řidičských zážitků (slovy Rowana Attkinsona, který je obě srovnával). CC8s je nádhera sama. Sice vypadá trochu jako modýlek, ale je krásný. A stejně je to zajímavé, že jediné auto, které bylo schopno překonat F1 na rovince se objevilo až 11 let po něm:-) Možná ještě nějaký koncept 9ff, který jel snad 388, ale ten je jen jeden. Prodávali ho na mobile.de, v přepočtu asi za 10,5mil kč. No nekup to, půl ceny enza a frčí to líp:-)
|
|
|
s tím F1 máš pravdu udržel se na špici opravdu dlouho, já osobně bych ale asi šáhl po zondě :-) vyděl sem careru GT i Enzo naživo na posledním brněnským autosalonu (enzo se mě dokonce podařilo super vyfotit :-), ale když jsem vyděl letos v Ženevě Zondu tak sem se zamiloval na první pohled hlavně ten interiér. Ale zálezí na vkusu :)
a ještě malá připomínka Horacio Pagani je argentinec, takže to vlastě není na 100% Talíán :-) i když se vyrábí v Modeně
|
|
|
Já vím já vím:-) Tomu chlapíkovi fakt fandím, protože evidentně svýmu jobu dosti rozumí. Dříve lambo a snad i ferrari, teď vlastní zuppašporty...fakt mu to přeju. Ale jak na to sáhnou talijání, tak mi to nepřipadá důvěryhodný a nemám z jimi odvedené práce dobrý pocit.
Já bych chtěl na denní ježdění Imprezu WRX, na ostrý denní ježdění WRX STI nebo Skyline GT-R33/34, na létní víkendy BMW Z4 a na opravdu ostrý ježdění TVR Sagaris. Ten bych ještě krapet upravil a bylo by. Za "málo" peněz hóóóódně muziky:-)))
|
|
|
pán je gurmán :-)
Já osobně mám slabost pro Astony, vzhledově prostě nepřekonatelný i když to není úplně ta TOP liga co se týče výkonu
Imprezu WRX má příbuznej a jezdí se s ní fakt pekelně, neuvěřitelně drží ale ta spotřeba :-)
|
|
|
Jeden kamarád má taky WRX, tedy ještě 2.0GT, ale má v tom 260hp, takže jako STI. A je to neuvěřitelný stroj. Za mega a čtvrt je to podle mě to nejrychlejší co se dá sehnat na naše silnice. Jasně, v Turbu budeš asi rychlejší, ale opravdu ti toho pětimegovýho auta nebude líto?:-) Navíc náklady jaxvině, pojištění, spotřeba (a porsche na líh nerozjedeš:-)) a tak. Takže kdybych si ze všech těch mnou jmenovaných aut měl vybrat jedno, byla by to jasně STIčková scoobyna.
ad Astony:tomohle se říká gurmánství:-) Podle mýho nejstylovější auta. Přijedeš někam ve ferárku nebo lambu, oslovíš tam slečnu a ona si tě hned zařadí do kategorie hochů s bohatým tatíkem co sami moc nedokázali (nechci se nikoho dotknout, jen to tak na mě působí):-)). Zato Aston, to je auto pro aristokraty. Sice se u něj a s ním nemůžeš chovat jako puberťák a nejde v něm jezdit v pantoflích, vytahaným tričku a kraťasech, ale i přes to všechno je to paráda:-)) Ale koupil bych si ho tak v padesáti, až bych byl za vodou, měl sídlo ve viktoriánském stylu v Anglii, smečku basetů, loveckou chatu s krbem a houpacím křeslem v blízkosti baru s tou nejlepší brandy:-)) Teď by to byla Scooby:-)
|
|
|
Impreza WRX STI je skvělý vůz za rozumnou cenu, ale ještě radši bych v garáži viděl Mitsubishi Lancer EVO VIII.
Impreza se mi nejvíc líbila ve verzi s kulatými světly, poslední facelift se dle mého příliš nepovedl.
Škoda jen, že se tito japonští dravci kvůli normám v Evropě prodávají s nižším výkonem než jejich "bratříčci" na japonském trhu.
|
|
|
Vida, mě se zase kulatá světla moc nelíbila. Nejvíc se mi zamlouvá ročník 96, tedy mírně zamračené obdélníčky. Nová ujde taky, ale původní je původní. Je to věc názoru a osobních preferencí:-)
Evíčka jsou taky fajn, jenže po čase je s nimi prý krapet nuda a navíc, na můj vkus to má moc elektroniky. Fascinují mě mechanická auta, která ujedou všem těm čtyřkolým počítačům a několik délek.
Plus citace ze speedu (ne doslovná, jen vyjádřím myšlenku):Impreza je na denní ježdění lepší, ale řídit ji v extrému je težší a vyžaduje to více pozornosti a zkušeností. Evo je zase snažší pustit do powerslidu a udržet se v něm, ale pro každý den není tak pohodlné.
Zatímco Evo je ve slidu chirurgicky přesný, laserem řízený nástroj, Impreza je kladivo. A nechtějte po někom kdo si říká ClawHammer, aby si pořizoval skalpel místo kladiva:-)
|
|
V clanku je vice nepresnosti, kdybyste takhle chteli vsechno opravovat, tak byste asi byli dost mimo tema diskuze, ne???
|
|
Je to skoda, tesil jsem se na nejake osobni zazitky, samozrejme stavnate podane, ale bohuzel...
Ke kvalite D-Fensovych hodnoceni to ma hodne daleko. nekolik svetelnych let...
|
|
|
mel jsem snad psat, jak jsem ji uvaril na Grossglockneru? ;-)
|
|
|
Ja, bitte. Onkel Wurzel noch eine so lustige Geschichte!!!
|
|
|
Onkel Wurzel ist gut! Looool. :-)
|
|
1. ganzeES tschechischES Volk, případně "DAS ganze tschechische Volk" :-)
2. Od nástupu do funkce kancléře jezdil Führer převážně Merdecesem, doloženy jsou i Maybych a Horch. Předtím (ještě ve volební kampani 1932) používal Tatru 11.
3. V porovnání s ostatními recensemi či popisy aut tady na webu mi to přijde dost o ničem. Přeci jen bych čekal alespoň o něco podrobnější popis chování auta. Třeba to tvrzení o chování zadního náhonu v zimě by si zasloužilo rozvést. To generalisující tvrzení slyším všude okolo sebe, ale osobně jsem jezdil s auty v nejrůznějších konfiguracích (motor i pohon vpředu a pohon vzadu s motorem vpředu/uprostřed/vzadu/nad nápravou) a jediné auto, které mě na ledu vypeklo byl W353 s náhonem na předek... Takže by mě opravdu zajímaly podložené konkrétní zkušenosti.
|
|
|
Konkrétní zkušenosti? Mám Ford Sierra 2.0 Gl r.90 - zadní náhon a motor vpředu - v zimě zcela neschopné provozu i na zimních gumách,zapadl úplně všude, nebyl schopen ani vyjet z parkoviště. Oproti němu je favorit i s letními úplné 4x4.
|
|
|
Hmm, sveho casu Granada 2.3V6, na zimakach vsechny hory Bananistanu vcelku bez problemu.Ovsem 80l LPG flaska v kufru. Jediny zapadnuti za tech X let bylo zacouvani do zapadanyho prikopu :-)
|
|
Mercedes z Hamburku, ten měl zadní náhon vyřešen nekonvenčně, a to koženým řemenem.Dole pod autem byl namontován na zvláštní transmisi špalek kalafuny.ten řemen byl fakt dlouhej, až dnes sem se dověděl že jepotřeba přenést výkon odpředu až dozadu přes celé auto.Při ryclostech do 250/kmh. byl špalek přitlačován listovou pružinou,nad 250 pak ještě zdvojeným pedálem centrálního mazání podvozku. A těsnění pod hlavou ? Nemám moc rád tyhle kecy ze světa motorů, nebo že by Lachout? Těsnění pod hlavou odejde z ůůůplně jiných důvodů.Dávám za 5 dost hodně špatné.
|
|
Měl sem 525 TDS z roku 94 a můžu říct že to mělo skvělý podvozek, slušný motor ale velikostně to byla katastrofa, nechápu jak může někdo říct že je to velké auto. Malý podélný posuv sedačky ( mám 190 ) malá vzdálenost volant sedadlo, kravský středový tunel a vzadu taky nic moc. Když to srovnám s mým nynějším velikostně srovnatelným merglem, tj. model 124, tak v něm sedím jak v obyváku.
|
|
přesně tak , vnitřní prostor nic moc- měřím 194
|
|
sracka clanek. jako totalni fanda a znalec BMW musim rict, ze o tom aute hovno víš. když už zmiňuješ verze, tak byly ještě 518/85kw, 520/110kw, 525/141kw a 125kw(525), 258/142kw. a co verze 530i 180kW V8? A 540i 210kW V8 ve trech verzich 400,420 a 440nm?? a vis, jakej byl rozdil mezi 524td a 525tds? M5tky - byla prvni M535i/155kw, dál M5 3,5/V6 232kw, 3,6l V6 250kw. Clanek jsou fakta a ještě k tomu dost zmatená. Koho zajima spani v BMW? Jsi upadl, ne? Tahle 535i rozhodně nejede vic než 240km/h a o tom co je standart by se dalo polemizovat. pamatuju si, ze toho v zakladu fakt moc nebylo. Měl bys ten článek smazat. JE naprosto zbytečnej.
|
|
|
Hezký. Jen mou důvěru v tvoje schopnosti poněkud podrývá to, že podle tebe maj BMW motory V6. Takovýho bavora bych chtěl vidět ...
|
|
|
Jen krátce k motorizacím E34M5 znalče BMW : Od roku 89 do r. 92 se dělala první verze 3535ccm 232kW, souhlas. Mezi roky 92 až 95 3795ccm s 250kW. Poslední rok se šestikvaltem, motory to jsou samozřejmě řadový..:-)
ZK
|
|
a jeste jsem zapomnel, ze na snehu se to musi umět a myslim, že ty se na sněhu zahrabeš i s defendrem.
|
|
Vážení,chtěl jsem si to přečíst,ale u informace že se dělaly nafty obsahu 2,4 a 2,5 jsem přestal.Když neco píšu,tak si seženu informace ne?Rootamateur
|
|
|
Teď jsem se juknul do Wikipedie na http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E34 a tam píšou, že v pětkové řadě se 2,4 a 2,5 nafty dělaly:
524td 85 kW (115 PS) 220 Nm 1988 bis 1991 M21D24
525td 85 kW (115 PS) 222 Nm 1993 bis 1996 M51D25
|
|
|