D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Jak jsem koupil ojeté Volvo
    (ze dne 16.10.2005, autor článku: Drewid)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 16.10.2005 11:14:23     Reagovat
    Autor: cenek urbanec - Neregistrovaný
    Titulek:Prosba k p. D-FENSovi
    Mohl byste, prosím, zařídit, aby se značka Volvo neobjevovala v titulku? Mám jistou afinitu k výrobkům této značky a obávám se, že zkušenosti P.T. autora nehovoří o značce, ale o něčem úplně jiném ( zčásti Vámi zmíněném...)
    Děkuji a pěkný den...

     
    Komentář ze dne: 16.10.2005 11:58:10     Reagovat
    Autor: D-FENS - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Prosba k p. D-FENSovi
    And now...?

     
    Komentář ze dne: 16.10.2005 22:32:59     Reagovat
    Autor: cenek urbanec - Neregistrovaný
    Titulek:Never mind...
    ...thanks... :-)

    Komentář ze dne: 16.10.2005 12:17:48     Reagovat
    Autor: Twinsen - Neregistrovaný
    Titulek:Takhle ma ABS fungovat...
    "tak při každém sešlápnutí brzdového pedálu mi to pedál za výstražného vrčení asi 10krát za vteřinu vrátil, začal vibrovat a výsledný efekt byl ten že na normálním suchém povrchu, jsem měl brzdnou dráhu větší asi jednou tolik než s nefunkčním ABS"
    Zrejme neznate plne funkci ABS, ale to prave zpusobuje prerusovanym brzdenim, ze pedal vibruje cca 10x za vterinu a brzdna draha je logicky i delsi (ABS zlepsuje ovladatelnost pri brzdeni na mokrem povrchu, ale rozhodne nezkracuje brzdnou drahu, jak si vetsina lidi mysli), takze s ABS mate vse v poradku a muzete ho zase zapojit :)

     
    Komentář ze dne: 16.10.2005 12:29:12     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Takhle ma ABS fungovat...
    1. ABS by rozhodně nemělo spouštět při *každém* šlápnutí na brzdu
    2. Brzdná dráha by delší být měla, ale nikoli výrazně, natož dvarkát
    3. ABS není samospasitelné, výrazně pomůže jen v několika málo situacích (na druhou stranu téměř nikdy neuškodí).

     
    Komentář ze dne: 16.10.2005 13:26:26     Reagovat
    Autor: chonda - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Takhle ma ABS fungovat...
    Tohle bych osobně tipnul na špatný čidlo ABS někde na kolech, ale může to být i spousta jiných věcí.

     
    Komentář ze dne: 20.10.2005 10:04:50     Reagovat
    Autor: jarmil - Neregistrovaný
    Titulek:Problém s ABS
    Kontrolka ABS se mi náhodně rozsvěcovala (vč. odpovídajícího chování - tedy funkce/nefunkce ABS) kdysi ve voze Fiat Bravo r.v. 97, rovněž opraveného nabouraného dovozu. Byl jsem v podobné situaci jako autor - autům jsem tehdy moc nerozuměl a teoretická cena s opravou mi přišla výhodná. Po koupi, opravě u doporučeného zázračně levného automechanika, následné opravě jeho oprav (zkoušeli jste někdy lepit přední sklo silikonem?) zůstal pouze problém s ABS.

    Oprava na počkání v ceně 500 Kč (sic!) v autorizovaném servisu Fiat se sestávala z připojení na diagnostiku, zjištění náhodné nefunkce levého předního čidla ABS, zkušební výměny kabelu od zmíněného čidla k řídící jednotce ABS, otestování vozidla, konstatování stavu nalomenosti původního kabelu a ponechání vyměněného kabelu ve vozidle. Od té doby fungovalo ABS správně.

    Komentář ze dne: 16.10.2005 13:58:08     Reagovat
    Autor: Vector - Neregistrovaný
    Titulek:
    No to ti pane nezávidim. Stejný buzny existujou ve světě počítačů a vůbec v každém prostředí, do kterého normální člověk "nevidí".

    Opravu tvého krásného mordého Volva odhaduju tak na dvacet-padesát tisíc. Že bude po smrti váha vzduchu, možná ovládání turba (tubo na repasovat, jestli tedy nežije) Silentboky motoru, pak se uvidí co to řazení. Čoud v interieru znamená děravý výfuck v přední části, což může částečně znamenat i slabší výkon toho dmychadla.
    Komplet přední náprava, GEO, která dorovná rozdíl mezi předními a zadními koly, aby se srovnala jízdní osa a vůbec ti řekne, jestli není potřeba ještě na rám. Sportovní tlumiče tam určitě někdo dal bez výměny horního uložení, takže už bude po smrti...
    No je tam schováno spoustu krásných zážitků. Můžeš ho tak za 60-80 prodat, nebo ho zpojízdnit, ale ani potom z něj nedostaneš ani vzdáleně co si do něj dal. Jedině si ho nechat jako pomník.

    Problém jak si už naznačil, je sehnat slušného mechanika..asi vymřeli. Ač sem se zařekl, že ne tuhle práci už nikdy nesáhnu, stejně si po zkušenostech ze "SERvíce" dělám na autě skoro všechno sám. Případ, kdy ti tam i vyrabujou co je na autě ještě dobrý není nic vzácného. To je důvod, proč znám třeba HDi do detailů, ve skříni mám turbodmychadlo, IC a moře náhradních dílů i když to teď není moje práce. Abych nelhal nedavno sem poznal člověka, který autům rozumí a dokonce mě nejen neokrad, ale pomohl. Díky Venco :)

     
    Komentář ze dne: 16.10.2005 14:52:54     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    "Problém jak si už naznačil, je sehnat slušného mechanika..asi vymřeli."

    No zrovna u Volva mám velmi dobrou zkušenost s autorizovanými servisy/delaery a to jak v ČR (konkrétně Pardubice), tak v Holandsku. Cenově mi to nepřijde nijak zvlášť přemrštěné a s asi jednou výjimkou zcela bez problémů s termíny dodání ND (i na poměrně exotickou 480).

     
    Komentář ze dne: 16.10.2005 17:45:15     Reagovat
    Autor: Michal Kára - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    > Stejný buzny existujou ve světě počítačů a vůbec v
    > každém prostředí, do kterého normální člověk "nevidí".

    S tim svetem pocitacu si dovolim nesouhlasit. Tedy - urcite existuji, ale jejich koncentrace je alespon podle mych zkusenosti radove mensi, nez ve svete aut. Zatimco u aut je zcela bezne, ze se me snazi osulit ("Pane, ty tlumice mate vytekly, ty jsou po smrti a mely by se co nejdriv vymenit" - 2 dny predtim mi na nich pritom v jinem servisu namerili 80%), u pocitacu se mi jeste nic podobneho nestalo. Ale mozna na mne poznaji, ze se tim zivim a o nic se nepokousi ;-)

     
    Komentář ze dne: 16.10.2005 18:43:06     Reagovat
    Autor: Vector - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    O to jedině, ale zkus si zajít do bazaru v Ruzovce. Narazíš tam na to samé v bledě modrym. Ono je ot všude. Oblbnout a okrást lidi v každém oboru. Když někoho ojebeš, seš hustej a on je blbej že se nechal ojebat a dobře mu tak... je mi z toho blbě. Vždycky si kontroluju, jestli mě nezačíná pálit zadek, když se mnou někdo moc houpe. Je tu už jenom krůček k tomu, okrást důcodce bezcenou sadou příborů. Paraziti co se živí na lidské blbosti, najivnosti důvěřivosti. hnus.

     
    Komentář ze dne: 16.10.2005 20:52:40     Reagovat
    Autor: Michal Kára - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    V bazaru v Ruzovce jsem kdysi koupil tiskarnu a slouzila dobre :-) A tusim ze jsem tam koupil i nejakou novou elektroniku (diar?), ale to je uz tak deset let... Jak rikam, prijde mi, ze v autech je to znacne horsi.

    BTW, Tebou popsanemu principu uz zacina podlehat i D-Fens - viz jeho clanky "Tetterovo oko" a "Dog-eat-dog world" :-/

     
    Komentář ze dne: 17.10.2005 11:35:50     Reagovat
    Autor: Nick - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    > Stejný buzny existujou ve světě počítačů a vůbec v
    > každém prostředí, do kterého normální člověk "nevidí".

    > > Ale mozna na mne poznaji, ze se tim zivim a o nic se nepokousi ;-)


    -tedy do pocitacu "vidis", takze nechapu smysl tveho prispevku..

     
    Komentář ze dne: 17.10.2005 14:23:24     Reagovat
    Autor: Michal Kára - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Tim chci rict, ze kdyby se o to nekdo pokusil, ze bych to nejspis poznal. Ale nikdo se ani nepokusil. Narozdil od auto(servisu/bazaru), ktere se me snazi o*bavat kde se da a to tomu jeste moc nerozumim, takze mozna nezachytim vsechno :-(

     
    Komentář ze dne: 17.10.2005 11:57:14     Reagovat
    Autor: O. - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Skoro bych i řekl, že Volvo s mechanickým komůrkovým 1,9TD od Peugeotu vůbec žádnou váhu vzduchu nemá, ale možná se pletu...

     
    Komentář ze dne: 17.10.2005 12:05:33     Reagovat
    Autor: O. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    ... od Renaultu, čumim jinam a píšu kraviny...

     
    Komentář ze dne: 18.10.2005 13:54:23     Reagovat
    Autor: Shr3k - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Nic proti Vaší diagnóze, ale Volvo S40 1.9 TD váhu vzduchu nemá. Pod ovládáním turba si představujete ten membránový ventil, co zavírá wastegate, věc zhruba za 300 Kč, nebo snad něco hightech jiného?

     
    Komentář ze dne: 18.10.2005 16:07:24     Reagovat
    Autor: Vector - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Je to možný, já tuhle vykopávku nedělal. Nezdá se mi, že by měl tempomat a spoustu jinejch blbin a čistě mechanické řízení, ale možné to je.

    Pak samozzřejmě WG nebude ovládat počítač přes selen, ale čistě mechanický člen. To nic nemění na tom, že by to chtělo zkontrolovat turbotlak, těsnost a funkci ovládání turbodmychadla ať je mechanické, nebo elektronické.
    Taky nedá moc práce přeměřit vstřiky, zato dá hodně práce měnit propálený píst...

     
    Komentář ze dne: 20.10.2005 13:19:18     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Já mám tempomat na autě s karburátorem ...

     
    Komentář ze dne: 16.06.2006 13:47:37     Reagovat
    Autor: Není Relevantní - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Jaké to je auto? Kromě škodovek už moc karburátorů nejezdí...

    Komentář ze dne: 16.10.2005 14:04:59     Reagovat
    Autor: alois - Neregistrovaný
    Titulek:Taky me napalili
    Byl jsem obdobnym zpusobem tez z vlastni blbosti ojeban pri koupi Felicie z Rakouska. Bylo to o to horsi, ze to byl dobry znamy a ja vul mu veril. Jisty pan Švarc ve spolupraci s panem Maxerou, okolí Mor. Budějovic.
    Za Felicii, kterou koupili odhadem za 1000 EUR jsem vysolil 70 000, smlouvu jsem akceptoval primo s rakusakem :o(. Po nejnutejsich opravach za 5000 (aby auto nechcipalo-tolalne ucpanej motor diky nemenenymu oleji) se prodalo za 50 000...Byl jsme rad, ze to zaridil kamos, jsem psychicky labilnejsi a auto jsem nechtel ani videt.
    Narozdil od autora clanku se se vzniklou situaci nechci smirit. Predne si zajedu do Rakouska k puvodnimu majiteli, kteremu zmrd jiste podepsal kupni smlouvu na auto za me=podvod, padelani podpisu, 6 mesicu az 3 roky natvrdo. Pak dam zmrdovi na vyber, bud mi vysoli castku, kterou jsem na aute prodelal nebo pudu podat trestni oznameni a na financak.. .
    Nevim jeste presne, co s druhym zmrdem-tim tehdejsim "dobrym znamym", na nej papirove nic nemam.

    Komentář ze dne: 16.10.2005 14:06:15     Reagovat
    Autor: Eraser - Neregistrovaný
    Titulek:
    Vůl koupí vrak od podvodníka a ještě se tím chlubí.

     
    Komentář ze dne: 16.10.2005 19:00:38     Reagovat
    Autor: Vector - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Vůl, myslí si, že každý musí rozumět všemu aby mohl být považovaný za inteligentního člověka. Nechápe, že článek může pomoct lidem , kteří se s podobným jednáním nikdy nesetkali.

     
    Komentář ze dne: 18.10.2005 09:35:25     Reagovat
    Autor: Eraser - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Pokud někdo koupí za poměrně dost peněz auto ve stavu v článku popsaném, v prostředí a od člověka v člínku rovněž popsaném, tak si snad ani nic jinýho nezaslouží...

     
    Komentář ze dne: 18.10.2005 10:38:01     Reagovat
    Autor: Vector - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Správně a dementní děti rovnou střílet.

     
    Komentář ze dne: 20.10.2005 16:38:57     Reagovat
    Autor: Dramenbejs - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Proč střílet? Ať umřou samy ;)

    Komentář ze dne: 16.10.2005 14:11:31     Reagovat
    Autor: Karlos - Neregistrovaný
    Titulek:servis
    ohledne servisu uz jsem Ti Drewide psal maila pres forum, ale nemuzu si tady odpustit poznamku:

    Kdyz jsi shanel VOLVO, proc jsi si proboha kupoval S40ku???:-))))))

    Komentář ze dne: 16.10.2005 14:47:13     Reagovat
    Autor: brumla - Neregistrovaný
    Titulek:z opacne strany
    Taky jsem byl ve stejne vychozi situaci jako autor clanku, najezdeno prd a potreba jezdit vlastnim vozem. Vedel jsem jen ze chci volvo a ze na nej sezenu max 150kkc. V uvahu pripadaly zachovalejsi 850 (tzn do 250kkm, ale taky levnejsi) nebo hezci, drazsi, novejsi a pry poruchovejsi S40. Protoze jsem automobilova lama, povolal jsem vzdalene znamyho automechanika, at vybira se mnou, ja ze si vyberu co se mi libi a on mi rekne, jestli jako jo. Prosli jsme par bazaru (libenak, argentinska, kolem cernyho mostu), nektery nablejskany se mi moc libily. Znamej je okouk, rekl, ze pokud mi nevadi, ze byly bourany na predek, zadek a jeden extrem i na strechu, tak at si vyberu podle barvy. Neverim, ze strechu muzete nabourat lehkym tukancem v kolone, jak se snazil tvrdit autobazarnik.. Doslo mi, ze muzu mit levny, nebo nebourany volvo. Zkrusenej jsem zvednul limit na 170kkc a ejhle, vynorily se nablejskanejsi, min vojety, bez prustrelu a bez servisnich knizek v bukvach. V bazaru na budejarne jsme nakonec nasli S40 2.0 benzin 103 kw, 1998, 80kkm, dva hodni majitele. Mam ho zatim ctvrt roku a nemuzu si ho vynachvalit. Bazarnici byli mili, upozornili na puvodni baterku (tedy koupenou v r.1998), trosku dyl jim trvalo odhlaseni, ale to byla taky jedina moucha.
    Moralni pouceni pribehu "jak lama k volvu prisla" zni: obetuj cas a penize na vyber, vyplati se to. A je urceny spis podobne tapajicim, nez autorovi clanku, ten uz ho ma jiste zazity..
    Howgh:)

    Komentář ze dne: 16.10.2005 15:39:44     Reagovat
    Autor: OC - Neregistrovaný
    Titulek:No, tak nějak...
    ... musím se připojit k předřečníkům, především S40 není Volvo :), a navíc S40 v takovémto stavu a za tuto cenu... eh, sliboval jsem si, že ten úvod vynechám, stejně to už nešťastný autor dobře ví :)

    Proč hlavně píši: www.volvoklub.cz, diskusní fóra. Spousta lidí, schopných a ochotných pomoci. Fakt že jo, funguje to, my volvisti (já mám dvě 760) jsme vstřícní lidé :)

     
    Komentář ze dne: 16.10.2005 16:03:17     Reagovat
    Autor: Karlos - Neregistrovaný
    Titulek:Re: No, tak nějak...
    presne...uz jsem mu psal:-) - ale to s tou S40 jsem si fakt nemohl odpustit:-)

    a timto koncim OT - sorry za ty predesly

     
    Komentář ze dne: 16.10.2005 19:40:17     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: No, tak nějak...
    A V70 uz je u tebe Volvo, nebo je to uz moc nove? ;-)

     
    Komentář ze dne: 16.10.2005 20:10:49     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: No, tak nějak...
    V70 Classic (hranaté) ještě Volvo je, i když 850, 940 a spol. byly lepší :-)

     
    Komentář ze dne: 16.10.2005 22:19:20     Reagovat
    Autor: Karlos - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: No, tak nějak...
    tak jeste jeden OT:-)

    1) V70 Classic je 850 v bledemodre, aneb je to pokracovatel 850;-) - akorat v obnovenym kabatku

    2) 2 Root: V70 je Volvo...ja si z ty 40ky delal legraci proto, ze to ma motor z rendla, podvozek misivbusi a montovali to soudruzi z Holandska:-D ...ale jinak jsou ty narazky na Volva a Ne-Volva spis takovy vtipky mezi Volvistama;-)

    3) posledni poradny Volvo byla 960 (S90) se zadohrabem...ale nova XC90 V8 taky neni k zahozeni - moc prijemny svezeni:-D

     
    Komentář ze dne: 17.10.2005 18:13:46     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: No, tak nějak...
    Hmmm, ale me se vic libi to novejsi zakulacene V70 (2000+)... Dokonce uz si nejakou dobu slibuju, ze si ho koupim (s motorem d5), ale na druhou stranu se zase osivam pred dalsi neefektivni "investici" do auta.

     
    Komentář ze dne: 17.10.2005 19:59:10     Reagovat
    Autor: Kuba - Neregistrovaný
    Titulek:Re: No, tak nějak...
    jo taky sem na jare pri upgrade vehiklu pomyslel na Volvo.. ale jako pouceny laik sem serfoval a cetl dnem i noci a nakonec prozrel - 850ka je na me moc velka a stara, na 60 nebo 80ku v T6 motoru jaxi nemam a hybrid S40 bych bral jen se serviskou a T motorem v exklusive stacu a rv nad 1998 - inu nenasel sem takovy za solidni penize, koupil dvoulitrovou primeru v max vybave a ted si vesele lebedim :-))) i kdyz tu S80ku porad jeste na ulici zalibne sjizdim pohledem.. no az budou penizky tak mozna.

    Komentář ze dne: 16.10.2005 17:25:05     Reagovat
    Autor: Drewid - Neregistrovaný
    Titulek:Slovo Autorovo
    Předně se ještě jednou omlouvám fanouškům značky Volvo, pokud jim připadá, že je článek zaměřen antivolvisticky, to v žádném případě nemám a ani jsem neměl v úmyslu ! Ve článku jsem vás chtěl jen pobavit svou (doufám) někdejší naivitou, předpokládaje, že cizí neštěstí vždy potěší :)
    Nadále se odvažuji počítat k fandům této severské značky přestože vlastním vozidlo typicky skandinávské produkce s francouzským motorem na japonském podvozku vyrobeným holandskýma rukama :)
    Nyní jsem již alespoň o kousek informovanější co se týče závad, Mr. Official Volvo Servisman, mi po absolvování jízdy mým votuzidlem sdělil jeho představy závad a řešení - cukání při akceleraci : Potřeba vyměnit na bourané straně jakýsi kloub a jakousi poloosu za cca 13.000 czk
    - abs blbnoucí : Dát novou řídící jednotku cca 20.000 czk
    - naftový odér : Podfuckující výfuck cca (to už jsem se ani neptal :))
    - chybící podběh : Zakoupit podběh, cca 2000 czk,
    jak vidíte čeká mne ještě shánění něco málo českokreditů, abych své votuzidlo přesunul alespoň o jeden degree na něco For Life :)

    For Karlos: Díky moc za tip a zájem, určitě jej kontaktuju, pakliže mi napíšeš i jeho mail adress :)

    For All: Díky za přečtení, rady a snad i soucit, byl jsem opravdu debil a snad společnou cooperative work dosáhnem toho aby se má idiocie v těchto věcech nadále neprohlubovala! Co takhle nějaký Workshop na tohle téma? D-Fensi napiš kdy a kde, máš s tímhle more expiriences :)

     
    Komentář ze dne: 17.10.2005 10:51:27     Reagovat
    Autor: Vik - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Slovo Autorovo
    Hele, to je nejakej zamer, ze s cestinou zachazis jako prase na sedmou?

     
    Komentář ze dne: 17.10.2005 12:21:24     Reagovat
    Autor: O. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Slovo Autorovo
    Polovosa namátkou třeba RCA v Benexu stojí v plné ceně s dépéhá necelých 4.600,- (výměnným způsobem). Těch 13 je docela mimo... Pokud bys chtěl ještě víc šetřit, tak repase u Glogara vyjde tak na 1.500. Dávat novou řídící jednotku ABS je kravina, výfuk koupíš prakticky kdekoliv (třeba Spei nebo sposta dalších), na to není třeba ptát se přímo ve Volvu. V první řadě by to holt chtělo spojit se s někým znalým, projít a sepsat to všechno, a pak to nějak rozumně řešit. Na autorizovanej servis se s takhle starou šlupkou vykašli, nebo tam necháš 2x tolik...

    Komentář ze dne: 16.10.2005 17:56:48     Reagovat
    Autor: Drewid - Neregistrovaný
    Titulek:Dodatek ke Slovu Autora
    Ještě jsem vám v článku zapomněl sdělit dalších pár veselých vlastností mého votuzidla :

    -ruční brzda v aktivním (zatažená) stavu svírá s rovinou podlahy cca 60 stupňů
    -ruční brzda nebrzdí :( pokud jsem na kopci v poloze "čumákem dolů" a použiju ručku, auto stojí.
    v poloze "čumákem nahoru" na témže kopci při aktivované ruční brzdě auto nestojí, ale s vrzáním se pomalu rozjíždí z kopce, což nejspíš nemá :)

    -v motoru něco občas zapíská, takové jakože vrzavé pískání, něco jako kladky u rozvodového řemenu, řekl bych coby laik, přestože jsem je již 2krát měnil !Jednou hned po koupi a podruhé poté co jsem experimentoval a nalil do motoru trošku víc oleje asi o cca 750ml, neboť se mi jednu dobu zdálo že kontrolka oleje zhasíná o pár nanosekund později než obvykle, což jsem na základě svých bohatých řidičských zkušeností a dedukce přisoudil nedostatku oleje, tak jsem neváhal a do dosavadního nedávno měněného plně syntetického oleje texaco jsem nalil jakýsi hitec produkt se názvem "Trysk" což byl název pro jakýsi ultimátní high-performance olej ze značkové automobilní prodejny Hypernova...
    Obsah celé láhve jsem směle nalil do otvoru pro olejový addon :)
    No najel jsem takhle cca 3000km, pak jsem se s mým servisním zásahem svěřil jednomu kolegovi, načež se chytal za hlavu a sdělil mi že přebytek oleje v motoru, není da best for engine, tak jsme tedy přeměřili měrkou, zdali je opravdu oleje v motoru mnoho a voilá - nebylo jej popravdě až tak mnoho, né víc než 3cm nad horní ryskou olejové měrky :) Ale bylo mi sděleno že toto není gut a byla mi doporučena opětná výměna rozvodového řemene + kladek + gufera či jakéhosi těsnění, což jsem udělal ale z úsporných důvodů jsem nepřistoupil na výměnu všech kladek ale pouze té největší, tak nevím, snad to není ten důvod pískání, to by asi nebylo nejlepší, že?
    Možná máte pocit že ideální motorista ze mne nikdy nebude, ale co chcete po člověku který nezvládal ani lego :)

     
    Komentář ze dne: 16.10.2005 18:39:36     Reagovat
    Autor: Vector - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Dodatek ke Slovu Autora
    No pane, tak tyhle blbosti už jsou na pováženou. Nestačí, že do toho budeš muset nacpat peníze aby to jezdilo, ještě utrácej za blbosti... ach jo ..
    Najdi honem opravdového automechanika, tohle už se nedá ani číst.

     
    Komentář ze dne: 20.10.2005 16:50:01     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Dodatek ke Slovu Autora
    > tohle už se nedá ani číst

    No příjde mi, že autor je nepochybně z bohaté rodiny.
    Aby si takový člověk našetřil na Volvo je IMHO nesmysl.

     
    Komentář ze dne: 20.10.2005 18:28:50     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Dodatek ke Slovu Autora
    Tak, do lagru s nim, urcite si na to nekde nakradl!
    Hezky se nam to tu zabarvuje do ruda :-( Proc by si kurva nemohl nasetrit na ojete Volvo? A treba i na vice nez na jedno?

     
    Komentář ze dne: 17.10.2005 10:23:41     Reagovat
    Autor: Rs. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Dodatek ke Slovu Autora
    viz Vector + poznamka
    - nez se budes stourat v elektronice, dej mechaniku do perfektniho stavu (viz r.j. ABS), kdyz ti neco popiskuje z motoru, N x vymenis rozvodak - piskaji alternatory (tesne pred rozpadem), turba (tesne po rozpadu), spojkove lozisko (tesne po rozpadu, potom zacne zlobit razeni).

    najdi garazistu a dej dohromady napravy+brzdy+rizeni, potom res zbytek.

     
    Komentář ze dne: 17.10.2005 21:23:58     Reagovat
    Autor: Maro - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Dodatek ke Slovu Autora
    Přes určitý soucit jsem podiven těmi masochistickými orgiemi. Auto z toho nikdy nebude. Nemá smysl pokračovat v ekonomickém paradoxu - přes cpaní peněz do "auta" cena tohoto neroste, ba naopak. Maximálně tak nejnutnější věci přes důvěryhodného mechanika v rámci snahy o bezpečí při ježdění okolo komína.
    Věcně: jak už někdo poznamenal, pískat může lecos, přidám vodní čerpadlo nebo předlohu převodovky. Plně syntetrický olej tam nelij - divím se, že nerozpustil usazeniny a motor se nezadřel.

     
    Komentář ze dne: 18.10.2005 10:40:05     Reagovat
    Autor: Vector - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Dodatek ke Slovu Autora
    Tak jestli to neni opravdová zmašěnka a dostaneš se k levnejm dílům, může to normálně jezdit i vypadat za takové peníze, za které určitě nekoupí jiné auto, ani kdyby tohle prodal.

    Komentář ze dne: 16.10.2005 18:49:37     Reagovat
    Autor: Skubis - Neregistrovaný
    Titulek:Nejjednodušší by bylo
    natřít autíčko na zeleno a hodit do kopřiv.

    Komentář ze dne: 16.10.2005 20:53:41     Reagovat
    Autor: Marty - Neregistrovaný
    Titulek:tak nevim
    Tak nevim, ale mně tohle ani nepřekvapuje, klasická česká vlastnost, nepřevzetí odpovědnosti za svoje činy se opět objevila, vina není na panu agrobazarníkovi, on nikoho nenutil to volvo kupovat, je to tak že?
    Když už si naberu nějakou věc a zjistím že je to šunt, hledám chybu jen a jen u sebe, vždycky totiž mám možnost říct, JÁ TO NECHCI!!! Sám se lehce živým obchodem s jeepkami a díly na ně, a je fakt že někdy jsou lidi schopný koupit neskutečný pasti, takže mně tohle ani moc nepřekvapuje.

     
    Komentář ze dne: 16.10.2005 22:37:10     Reagovat
    Autor: Vector - Neregistrovaný
    Titulek:Re: tak nevim
    Aha takže se smí prodávat džank a třeba i z lidí podvodem vylákat peníze, protože každej je odpovědnej sám za sebe a měl vědět, že kupuje šmejd, nebo, že někomu naletí. Bezvadný. Škoda, že je ta sbírka zákonů na tak blbym papíře.

    Komentář ze dne: 16.10.2005 22:47:03     Reagovat
    Autor: Marty - Neregistrovaný
    Titulek:
    jasně že je jenom na papíře, to Ti ještě nedošlo? nežiješ v jinym státě? jasně že se prodává džanka a když tomu nerozumim nekupuju naboranou ojetinu někde e stodole, a nebo musí bejt cena úměrná riziku .......... Potkávám se s tim denně, a když se spálim je to můj trabl

    Komentář ze dne: 17.10.2005 00:19:04     Reagovat
    Autor: Jarda - Neregistrovaný
    Titulek:Co s tím
    Tak za prvé poslechni 1.radu Karlose a spol a navštiv na webu ten Volvoklub. Opravdu jsou tam lidi schopní a ochotní pomoct. Za druhé se vykašli na rejpaly a jejich řeči o holandských nevolvech, oni jsou také ještě belgická, malajsijská, italská a další volva. Ale S/V40 není špatné auto, znám lidi, kteří s nimi najezdili až 300kkm před prodejem bez závad jen s běžnou údržbou. Naopak neznám nikoho, kdo by na to auto vyloženě nadával. Pokud se takový našel a probrali jsme jeho problémy, byly vesměs zaviněny špatnou údržbou, špatnou opravou a hlavně měla ta auta najeto 2x až 3x víc než tachometrově.Ty motory od renaultů (diesly) taky nejsou až tak špatný, těch 300kkm by měly zvládnout, o moc víc ne. Podvozek Mitsubiši (oblíbené Karlosovo tvrzení, spíš žert) -podvozek je volvo, Mitsubiši jej používalo taky pro carismu, montovanou z důvodů větší efektivity nákladů ve stejné fabrice. Ale co bude v tvém případě možná dost závažnej problém je, že to auto bude mít asi nalítáno o mnoho víc než ti řekli. Ve značkovém servisu Volvo by měli být schopni zjistit něco o jeho historii a tím i skutečných km.A jinak ještě pro ty radily s větším volvem, víte že kupříkladu S/V40 z výroby kolem r.2000 - 2002 mají menší poruchovost než V70-ky? Pravda je, že u vozů do r. 97 není kvalita taková, jako později. Ale vysloveně šunt to není, problém jsou spíš ty zkreslené tachometry. Takže pokud mu zůstaneš věrný, přes nešťastný začátek, přijď do klubu!

     
    Komentář ze dne: 17.10.2005 10:42:57     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Co s tím
    Ještě dotatek - bylo-li auto původně registrováno v NL a je-li známa jeho původní poznávačka, je možno poměrně snadno ověřit průběh najetých km ze záznamů každoroční technické kontroly.

    Obecně mají holandská auta nalítáno hodně, ale dostávají přiměřený servis, takže sám fakt, že má auto najeto hodně by mi osobně nevadil. Nicméně v ČR je nízký stav tachometru téměř svatým grálem všech potenciálních kupců, takže bazarníci holt stáčejí jak diví.

     
    Komentář ze dne: 17.10.2005 14:29:54     Reagovat
    Autor: Michal Kára - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Co s tím
    Meli jsme S40 ve firme, jezdil s nim nejdriv reditel, pak financni reditelka (takze zadne referentske). Udrzbu melo dostatecnou, ale po v nejakych 150kkm s nim byly takove problemy, ze slo pryc.

     
    Komentář ze dne: 17.10.2005 18:26:51     Reagovat
    Autor: Jarda - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Co s tím
    Tak tohle jsou typické reakce. "Byly s ním takové problémy" Kdyžtak jaké problémy, jaký to byl rok výroby, motoráž, kdo to servisoval a podobně. Zlobila tam elektronika, brzdy, motor, rychlostka, klima nebo vyhřívání sedadel? Sorry, ale takováto info je na nic. Ale většinou jsou ve firmách auta na leasing a prodávají se po zaplacení poslední splátky, aby se mohl vzít další leasing kvůli odpisům.

     
    Komentář ze dne: 17.10.2005 19:04:58     Reagovat
    Autor: Michal Kára - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Co s tím
    Detaily neznam, sedel jsem pouze v kanclu s clovekem, co mel to auto na starosti. Jen vim, ze to bylo mimo jine neco s motorem... Pokud vim, tak bylo uz po leasingu a servisovalo se to v Brne (asi v autorizovanem servisu?). Rok vyroby tusim 1999. Rozhodne vim, ze vysledek vlastnictvi tohohle Volva byl "Volvo uz nikdy nesmi pres prah firmy". (Coz tedy melo za dusledek, ze se koupily dve Audiny (A4?) a taky s nima byly problemy, jedna se dokonce musela vymenit.

    Komentář ze dne: 17.10.2005 10:17:47     Reagovat
    Autor: Kateřina - Neregistrovaný
    Titulek::o)
    Jó, za blbost se platí :o)

    Komentář ze dne: 17.10.2005 10:50:03     Reagovat
    Autor: ryba - Neregistrovaný
    Titulek:jojo
    taky jsem jako mlady s cerstvym ridicakem malem narazil...me to ale stalo jen 2000 zalohy a desnej pojeb od kolegy, co se se mnou byl na to auto podivat:)

    S timto strojem doporucuji prodat. Je to jen zdroj problemu, dalsich a dalsich. Holt si uznat chybu a prijit o 150000, lepsi nez prijit o 250000 s opravama. Snazis se delat z vraku auto, to s sebou vetsinou nese mnoho nervu a penez. Naopak to jde mnohem lip.

    Co se tyce qality Carismy/S40 myslim (jako obcasny uzivatel Carismy), ze to jsou dobry kary, rozhodne nijak podprumerny. Za ty prachy dobry.

    Zaver: PRODAT

    Komentář ze dne: 17.10.2005 11:44:45     Reagovat
    Autor: Yokotashi - Neregistrovaný
    Titulek:Levna oprava
    Zlatej trabant ... co jsem si koupil dva dny po udelani ridicaku a jen zhruba jsem tusil na ktere strane je motor ... ted po sedmi letech opravuji vsechno, protoze servis je v nejlepsim pripade jenom drahy ...
    Co udelat s tim, co pisete:
    - 1. zkontrolovat vyfuk, najit nekoho s CO svareckou a zavarit diry - to nekdo za flasku udela, snad to neni zrezle moc, to by stalo dve flasky :-)
    - 2. nefunkcni elektroniku odpojit a resit ji, az bude zcela v poradku mechanika !
    - 3. baterku koupit klidne vetsi, nez tam patri, jak se pouziva, klesa kapacita, vetsi baterku bude nutne vyhodit pozdeji
    - 4. zjistit co piska a co vrze, do interieru lze nacpat treba molitan, nebo hadr (ne vyzkouseni), az budete vedet co to je, muzete to nejak resit ... montazni pena se nedoporucuje :-)
    - 5. zjistit co piska v motorovem prostoru a zkusit s tim neco udelat ... treba alternator tam urcite pujde nabastlit z cehokoliv, bude-li mit stejny/vetsi vykon a remenici (a vejde-li se tam fyzicky)
    - 6. podbeh si urcite kupte pred zimou ... nebo ho muzete vylaminovat ze sklolaminatu a pridelat
    - 7. prebruste a pretrete vsechny svary, at to nerezne, zespodu doporucuji gumoasfalt - nekolik vrstev ... pred zimou
    - 8. fuky u krive privarenych dilu zatmelte, zakytujte, zalepte ... na to jak to vypada to nejezdi, ale at to nechyta vodu kam nema apod.
    - 9. nechte si zkouknout geometrii ... mozna bude oprava draha, ale je to vec, na kterou se da i zemrit
    - 10. tempomat by mozna sel zapojit i bez abs ... zeptejte se na tom volvoforu, kdyby to nikdo nevedel, tak alespon ktery drat vede kam ... a velmi opatrne to zkuste ... jestli odpalite napul mrtvou ridici jednotku uz je jedno ...
    to je tak vsechno, co me napada ... drzim palce

    Komentář ze dne: 17.10.2005 14:00:14     Reagovat
    Autor: Omega - Neregistrovaný
    Titulek:
    Nevím, nevím, ale nějak se pořád nemůžu zbavit pocitu, že například zastaralá a pomalá škodivka je, pokud je dobře uudržovaná, pro provoz na silnicích mnohem bezpečnější, než Volvo v takovýmhle stavu.

    Quote: "Potřeboval jsem něco echt, něco co mne spolehlivě a hlavně bezpečně dopraví do mnou zvolené vzdálené destinace (...)"

    Tak nevím, zda zrova tohle auto jmenované požadavky splňuje.

    Komentář ze dne: 17.10.2005 18:58:54     Reagovat
    Autor: Drewid - Neregistrovaný
    Titulek:Poděkování
    Předně vám všem, kteří jste věnovali ten čas a napsali mi pár rad, chci velmi poděkovat, minimálě jste mne odradili od ukvapené návštěvy autorizovaného servisu, který byl jediný v mých očích zárukou uspokojivého výsledku, po dosavadních zkušenostech s neautorizovanými servisy.
    Jinak tachometr přetočený není, to mi hodný pán ve Volvu
    potvrdil při diagnostice, tak alespoň jedno plus v celé řadě mínusů :)

    S pozdravem váš Drewid.

     
    Komentář ze dne: 18.10.2005 10:46:26     Reagovat
    Autor: Vector - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Poděkování
    Hodný pán Ve volvu pozná uplný kúlo, pokud je tachometr sundanej Tacho Softem, může bejt i z uplně jiného auta a pán pozná prd. Nevím jestli tohle Volvo má tacho v budících, nebo v jednotce, ale dá se oboje.. teda pokud to nedělal amatér.

     
    Komentář ze dne: 18.10.2005 18:44:02     Reagovat
    Autor: Andrej - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Poděkování
    i kdyz to pan delal postaru rucne prectenim eepromky programatorem (40ka ma obyc 93c56 v SOIC8 pouzdre), a nepolamal pritom drzacky apod, tak se take pozna prd.

    Co se tyce oficialnich autosalonu, tak obcas pretacim budiky i na autech co maji ve svych bazarech :).

    Ten zbytek problemu s autem - holt to chce stanovit priority a jit krok za krokem, menit kvuli prebytku oleje kladky je hovadina, rozvodak a gufera - po kontrole mozna. ABS - osobne bych to 99% videl na mezizavitovy zkrat nebo praskle magnet. jadro na jednom z cidel, ztrata vykonu - bud spatne nastavene cerpadlo, nebo sekly wastegate dmychadla nebo zasekly AGR (EGR). Uvazujeme-li v te rovine ze mechanicky je motor i cerpadlo OK.
    Poctu ujetych km vzhledem ke stavu neverim.

    Komentář ze dne: 18.10.2005 13:16:00     Reagovat
    Autor: miluna - Neregistrovaný
    Titulek:volvo?-nevolvo?
    Autor článku je typycká ,,kavka,, která uvedeným prodejcům přidává na gel a řetězy, se svými znalostmi by měl kupovat auto zásadně v autosalonu a nové!! Překvapila mne také jeho touha vlastnit Volvo. Já vím že to pěkně vypadá a uvnitř se to tváří jako buhvíjaký luxus ALE - firma která jednou používá motory od VW podruhé od Renaultu? Jak jsou na tom s vývojem? Kdopak asi tuší že Volvo V40 je Mitsubishi Lancer kombi s faceliftovanou vizáží novým interiérem a hnacím agregátem z Megana?? Takhle vždycky může vzniknot jen paskvil!
    Doufám že mne ten pán z úvodu diskuse nebude hned kamenovat, já vím že už mají svůj nový hliníkový super.... až to nakroutí 300-500 000km bez problémů můžeme teprve konstatovat a dělat závěry :)

     
    Komentář ze dne: 18.10.2005 13:18:49     Reagovat
    Autor: miluna - Neregistrovaný
    Titulek:Re: volvo?-nevolvo?
    chybička se v rychlosti vloudila typycká asi nebude úplně správně omluvte to prosím a opravte na typická :)))

     
    Komentář ze dne: 18.10.2005 22:00:56     Reagovat
    Autor: Karlos - Neregistrovaný
    Titulek:Re: volvo?-nevolvo?
    No co si budeme povidat, benzinovy motory si Volvo vzdy vyvijelo a vyrabelo (az na par vyjimek) samo a o jejich kvalite snad netreba diskutovat (sice nejsou taky vykonny jako treba od bmw, ale zato mnohem spolehlivejsi). Naftovy agregaty se zacaly do aut davat kvuli poptavce na starem kontinentu...a protoze to nebyl az tak stezejni trh, proc se zatezovat vyvojem vlastniho motoru, kdyz muzu mit provereny motor treba od VW (treba 6ti valce z LTcek) a pozdeji od Audi.

    Vlastni dieselovy motor zacalo Volvo vyvijet az pote, co se tento druh agregatu stal plnohodnotnym clenem odbytoveho trhu a bylo tedy z ekonomickeho hlediska vyhodnejsi mit i svuj vlastni motor...a nic si nenalhavejme motor D5 patri mezi nejlepsi ve sve tride.

    To same co o motorech, plati i o "malych" Volvech: Hlavnim prduktem byla drive a dodnes jsou "velka" Volva, ale vzhledem k tomu, ze zde v Evrope byla i poptavka po mensich autech nez treba 2xx nebo 7xx/9xx, tak se tomu automobilka prizpusobila cestou nejmensiho odporu. Aneb zacalo to s DAFem, pokracovalo pres misivbusi, az to skoncilo u Fordu:-)

    Dnes patri Volvo pod Premier Automotive Group, diky cemuz ma moznost vyuzivat pro mensi vozy treba skvelych podvozkovych platforem Fordu (C-max)...takze konecne i mala Volva se stavaji plnohodnotnym zastupcem svedske automobilky:-D

    PS: a ta touha vlastnit Volvo - ono to je o pristupu k zivotu jako takovemu...nekdo si koupi bmw aby mohl na silnicich zavodit, jiny si kopi volvo, aby na tech silnicich prezil, usazen do tech nejpohodlnejsich sedacek na svete:-) - a vyblbnout se jezdi treba na okruh:-D

     
    Komentář ze dne: 18.10.2005 23:00:59     Reagovat
    Autor: Andrej - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: volvo?-nevolvo?
    No, i co se tyce zazehovych motoru, tak IMHO tech "vyjimek" bylo vic nez produktu vlastniho vyvoje. Nejsmutnejsi na tom je, ze vedeni automobilky prece jen dost solidni znacky opravdu casto sahlo po vyrobcich Renault - a zrovna cokoliv francouzskeho moc dobrou reputaci co se spolehlivosti tyce nikdy nemelo.

     
    Komentář ze dne: 18.10.2005 23:08:49     Reagovat
    Autor: cenek urbanec - Neregistrovaný
    Titulek: volvo?-nevolvo?
    Popovídejte mi, prosím, které z těch výrobků Renault neproslulo zvláštní spolehlivostí - budu milosrdný, jeden by stačil....
    BTW: nebo alespoň, kolik ze vzájemné spolupráce se nepovedlo, názor odborníka si rád vyslechnu....

     
    Komentář ze dne: 19.10.2005 08:59:16     Reagovat
    Autor: ryba - Neregistrovaný
    Titulek:Re: volvo?-nevolvo?
    Renault Megane Scenic, 1.6, rv 97, se svym hnusnym nespolehlivym korejcem jsem ho tah 2x na lane. Pokazdy elektrika, ktera naprosto znepojizdnila vozidlo. Renault Megane, 1.6 HB, potize s motorem, na slovensku, zustal stat, defacto nejel. Opet korejec a lano. Si na tech srackach odpravim spojku:) Renault Modus, nova kara, strasny zalezitosti. Jo starsi Renaulty byly asi OK, 19 a dal do historie, to jsou kary jak maj bejt.

    Jestli teda k tomu muzu neco rict.

     
    Komentář ze dne: 19.10.2005 09:50:20     Reagovat
    Autor: Karlos - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: volvo?-nevolvo?
    ja mam pocit, ze se tady bavime o tom, co nespolehliveho si volvo vzalo od renaulta...a ne o tom, ktere renaulty stoji za (Píp)...nebo ne?

     
    Komentář ze dne: 19.10.2005 10:19:57     Reagovat
    Autor: cenek urbanec - Neregistrovaný
    Titulek:volvo?-nevolvo?
    ...to od Vás chci slyšet, prosím. máte možnost vyjmenovat
    Obávám se, že zde není mnoho lidí, kteří jsou schopni vyjmenovat něco ze vzájemné výměny Renault-Volvo, případně společných projektů, bez blití "....woe, ten mjel stříkačku, ukradenou japoncům..."... Přitom stačil jeden příklad, motor PRV, který se stal etalonem na dlouhou dobu, ale to by zdejší odborníci museli tušit, že áno....
    Na margo spolehlivosti - pěkné je říci něco o nespolehlivosti Scénica a pak popsat několikeré selhání elektriky, navíc způsobem, který je běžný i u Audi, Forda a podobně - holt odborník se pozná...
    Tož tak.

     
    Komentář ze dne: 19.10.2005 10:58:36     Reagovat
    Autor: Karlos - Neregistrovaný
    Titulek:Re: volvo?-nevolvo?
    Tohle asi nebylo primarne urceno me...ale spis uzivateli "ryba", ze?;-)


     
    Komentář ze dne: 20.10.2005 08:44:04     Reagovat
    Autor: cenek urbanec - Neregistrovaný
    Titulek:Ryba-neryba...
    ...jasně, stařík se nasral, tak se netrefil.... :-D

     
    Komentář ze dne: 19.10.2005 12:53:12     Reagovat
    Autor: miluna - Neregistrovaný
    Titulek:Re: volvo?-nevolvo?
    No můj názor na francouzské vozy (a jejich agregáty) shrnu do jedné věty: Víno, sýry, výborné vynikající ale ty auta jim nikdy nešly. Jestli považujete renaulťáckou 1.8 osmiventilovou hojně používanou techniku za něco extra tak nevím, výkon ubohý, pružnost katastrofická, spotřeba vysoká. Spíš jsem měl na mysli ten typ lidí co ohrne ret na Mitsubishi Lancer a koupí si to V40 a myslí si jak mají bytelnou káru :) a po odmontování plastového deklu z motoru ejhle rendlík. Problém bude asi ve vedení automobilky,kde bude mít hlavní slovo ekonom a ne technik. Jinak tedy ještě pro info, SAAB na podvozku Opel Calibra se vám zdá taky skvělý? Nebo Carisma montovaná v Holandsku? Většinou to nejsou auta ale paskvily.

     
    Komentář ze dne: 19.10.2005 12:57:12     Reagovat
    Autor: LJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: volvo?-nevolvo?
    Jiste ze Francouzum sly i ty auta. Co treba Citroeny? DS, CX, GS? Nebo 2CV? Nebo Renault 16? Nebo Peugeot 504?

     
    Komentář ze dne: 19.10.2005 13:01:47     Reagovat
    Autor: miluna - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: volvo?-nevolvo?
    Už jste někdy nějakého citroena opravoval??? Překvápko dne chcete vyndat baterku? musíte vymontovat přední světlo, že se při tom nezachová seřízení? koho by to napadlo, hlavně že se vznášíme :))) (olej z toho ani nekápne)

     
    Komentář ze dne: 19.10.2005 14:12:00     Reagovat
    Autor: qwas - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: volvo?-nevolvo?
    No nevím - citroena mám, a že bych musel kvůli světlu vyndavat baterku, ani kvůli baterce světlo - jsem si tak nějak nevšim :) Byly jmenovány dosti starý modely...
    Z hydrauliky mi olej neteče, protože kdyby tekl, tak by to znamenalo že je potřeba min. zkontrolovat hydrauliku.
    Nemusím seřizovat světla když mi do toho sednou víc jak dva lidi, nebo vezu větší náklad - auto je pořád ve stejné výše i rovině...Proč to zdůrazńuju - kolik potkávám majitelů třeba škodovek, který mají jen mlhavý představy k čemu vlastně slouží regulace náklonu světlometů...
    Motory ? Např. s 16 ventilovým atmosférickým 1,9 benzínem má BX výkon140 koní - a to je na auto, který má tunu, podstatně lepší poměr než 47kW na nějakej 1,5 tunovej verk od VW ...
    Motory HDI od PSA se chovají řekl bych líp než TDI od VW a design - o tom nemluvím vůbec - VW - boulovatý hnusný mejdla bez emocí... srovnej třeba s Peugeotem...

     
    Komentář ze dne: 19.10.2005 16:03:16     Reagovat
    Autor: no no - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: volvo?-nevolvo?
    To světlo jsem vymontovával na nějakym starym dlouhym křápu s rámem, označení mi neutkvělo v paměti naproti tomu ta operace se světlem a odevšad kapající hydraulický olej ano. No jestli vám model BX přijde jako dobrý OK každý má právo na svůj názor, já s ním mám několik nepříjemných vzpomínek: funkce ruční brzdy přez lanovody na PŘEDNÍ kotouče, proč? nač?, unikne olej z toho zásobníku co je vpředu na podběhu a ten křáp přestane brzdit!! ne že by to šlo ztuha jako bez podtlakového posilovače ale pedál nelze stlačit vůbec!! Nakonec lahůdka, šíbr přidělaný ne ve střeše ale ve STROPNICI!! proč?ty zadní odtoky tam dostávají jak? asi před svařením karoserie jinak to není ani možné. Mně to do dílny nesmí :) nervy mám jen jedny

     
    Komentář ze dne: 19.10.2005 16:11:23     Reagovat
    Autor: miluna - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: volvo?-nevolvo?
    heja ještě jsem vzpoměl na jedno BXko kde majitel tahal vozík a asi dost těžký, protože to hydraulika dohnala na výšku a asi mu to nepřišlo zvláštní a tahal a tahal. Výsledek byl auto zlomené pod zadní sedačkou, zadní dveře chodily cca centimetr přes zadní blatník!!! Usazeno na rovnací rám a tahem za tažné šikmo vzad a vzhůru vše zpátky!!! poklepat boule na podlaze a nosnících zpět a zas to jezdí. Opravdu tuhá a promyšlená konstrukce. :D

     
    Komentář ze dne: 20.10.2005 07:32:55     Reagovat
    Autor: qwas - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: volvo?-nevolvo?
    To vybadá na DS.
    Na předek měly ručku i peugeoty ( myslím ) jinak na tom nevidím nic hroznýho - svoji funkci splní ( není to na kravení s ruškou alá otáčení přes ručku před dydžinou před zraky zvlhlých bárbín :) )
    To že si někdo nechá vytýct kapalinu - no nevím ale to je spíš blbost majitele a jeho údržby i když nevím jak se mu to mohlo stát - možná po"servisním" zásahu jezeďáckého mechanika.
    Jinak když ti na jiným autě praskne brzdová hadička, tak máš k dispozici jen jeden okruh, kdežto u tohohle ti to čerpadlo utáhne a bez problémů můžeš zastavit ( stalo se mi to ),
    Jako každý auto má svoje chyby i nedostatky ( pohled na vařící nebo s ulomeným kolem stojící škodovky zhruba stejného stáří je častý, hnijící 5 dveře u felicií, přední náprava u fobie, o fiatech ani nemluvím ) takže tímhle mě nedojmeš.
    Speciálne celá hydraulika chce profíka citroenáře ( jinak to napsat neumím :) ) - já jsem si to zkusil opravit sám ( pouhá výměna trubiček ) a když jsem se pak dozvěděl co jsem tam napáchal za prasárny - které se projevily třeba prasknutím výše zmiňované trubičky... Některé díly se taky třeba nevyplatí kupovat z druhovýroby, protože napáchají víc škody než užitku atd.
    Ještě k tomu příspěvku níž - každý auto má napsaný, jaký je dovolený svislý zatížení tažný koule a když te nedodržuje - tak je to vůl. BX speciálně kombíky dostávaly v tomhle dost na frak - jenže to není náklaďák !

     
    Komentář ze dne: 19.10.2005 15:40:51     Reagovat
    Autor: Vector - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: volvo?-nevolvo?
    Zajímavé. Co třeba 405,406,407 ? C6 .. Co PSA motory , proč se o ně najednou zaímají i němci a mají zájem na spolupráci? Co nová 1,6Turbo do Mini co 2,8V6 v Jaguáru?
    Motory v Mi16 a T16? Skoro 200PS z 2,0atmosféry s velice tichým chodem a když na to příde i neuvěřitelno u spotřebou. AMVAR podvozek nových Pegyn.
    Vlastní vývoj pohlcovače pevných částic...
    Zajímalo by mě kde se vznášíte.

     
    Komentář ze dne: 26.10.2005 00:44:50     Reagovat
    Autor: Standa - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: volvo?-nevolvo?
    Kdyby nic jiného, tak Francouzům nezapomenu Citroen C-15D! Nic tak skvělého a nadčasového a nerozbitného snad na světě ještě nebylo!

     
    Komentář ze dne: 19.10.2005 12:58:16     Reagovat
    Autor: miluna - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: volvo?-nevolvo?
    No a konkrétně jsem na Volvu opravoval: shnilý výfuk ( já vím spotřebák, ale že to shnije už před katem? to je neobvyklé), zadní silentblok motoru ( ježek v kleci je proti tomu sranda na 5minut), prasklé výfukové svody (litina, pnutí a vibrace ad špatně navrženého výfuku) Konkrétní typ si již nevzpomenu musel bych se juknout na to parkoviště kde to parkují majitelé. Ale dojem z jízdy a zpracování byl nevalný. Kolega měl v parádě potkaný 2,5TDI a taky z toho jak je motor vestavěn a obestavěn nebyl moc unešen, spíš naopak.

     
    Komentář ze dne: 19.10.2005 16:29:55     Reagovat
    Autor: miluna - Neregistrovaný
    Titulek:Re: volvo?-nevolvo?
    Necce se mi vypisovat litanie ale tady máte pár typických Ranault bolístek se kterými jsem se sám opakovaně setkal TWINGO - praskají přední pružiny! abnormálně hnije výfuk vstup do zadního tlumiče! lanka a vůbec zadní brzdy.
    R19- servořízení - vytlučené pouzdra hřebenu a tekoucí gufero u vstupu hřídele u volantu, výfuk- koroze a závěsy, silně korodující komponenty brzd, katalyzátor,lepra na olištování bočních oken,
    MEGANE-starý model- výfuk koroze, vyklepaný katalyzátor, rozlepené přední sklo (jen reflex), koroze komponentů brzd, klíčky s infra dálkovým ovládáním, vzduchový ventil volnoběhu.......................

     
    Komentář ze dne: 20.10.2005 08:52:10     Reagovat
    Autor: cenek urbanec - Neregistrovaný
    Titulek:volvo?-nevolvo?
    Prosím Vás, to jste vyjmenoval všechny závady? To Vám připadá jako signifikantní pro "odbornické" kecy o značce? Nemáte rád francouzské automobily, Vaše volba, ale měl byste to podložit argumenty vyšší validity....
    Tohle všechno měl soused na Mercedesu S-klasse před dvěma léty, teda, kromě toho infra... Ale abych napsal, že S-Klasse je sračka mi to jaksi nestačí....asi je to tím, že o autech něco vím...

     
    Komentář ze dne: 20.10.2005 21:35:12     Reagovat
    Autor: miluna - Neregistrovaný
    Titulek:Re: volvo?-nevolvo?
    Pane urbanče, úplně zpočátku jsem uvedl, že se mi nechce vypisovat litanie co je na těch francouzích naprosto standartní chyba, uvedl jsem jen stejné závady které se projevily naprosto shodně na různých vozech a které jsem si hned vybavil. To že se objeví stejná závada na stejném typu vozu pro mne znamená že se jedná o výrobní vadu! Smutné je pokud takové skutečnosti výrobce ignoruje. Pokud máte zájem mohu vám například po dobu jednoho roku dokumentovat závady na vozech které budu opravovat, uvidíte sám. To stejné platí např. u VW pro přední osu Passatu B5, písty prvních sérií pumpe düse (kolega servismen u VW dělal tajně jejich výměnu při servisní prohlídce!!!! jakkoliv se to může zdát neuvěřitelné!!!) Mercedes a jejich nedávné problémy s elektronikou a kvalitou výroby jsou známé. Možná by vás překvapilo jakým stylem je udělaná elektroinstalace u Mercedesu, zpracování dost prapodivné musím říci že např u Toyoty je to o pár tříd jinde. Jsou to mé vlastní zkušenosti a názory. Mám pro vás ještě jeden návrh, potřebuji teď vymontovat jeden startér z Megana 96 1,6 55kW ehm budu vám asistovat a radit ale možná stačí když řeknu: nejprve vypustíme olej z převodovky, demontujeme PP kolo, odmontujeme brzdič, povolíme poloosu.... zdá se vám to normální?? Nebo můžeme zkusit na Megánu levý přední blatníček a potom si dáme láhev libovolného francouzského červeného a Brie a možná mi dáte za pravdu.

     
    Komentář ze dne: 20.10.2005 22:15:18     Reagovat
    Autor: cenek urbanec - Neregistrovaný
    Titulek:spouštěč - demontáž
    Píšete: "Mám pro vás ještě jeden návrh, potřebuji teď vymontovat jeden startér z Megana 96 1,6 55kW ehm budu vám asistovat a radit ale možná stačí když řeknu: nejprve vypustíme olej z převodovky, demontujeme PP kolo, odmontujeme brzdič, povolíme poloosu.... zdá se vám to normální?? Nebo můžeme zkusit na Megánu levý přední blatníček a potom si dáme láhev libovolného francouzského červeného a Brie a možná mi dáte za pravdu."
    Já tvrdím, že pro motor K7M 702 (55kW) platí tento postup:
    - odpojím ukostřovací kabel u akumulátoru ( máte zapsán kód radia a imobiliseru?)
    - odmontuji tepelný štít spouštěče
    - odpojím kabel napájení a kabel elmag. spínače
    - vyšroubuji tři šrouby ( pozor na středící pouzdro v jednom otvoru pro šroub... Zde uznávám nedůstojné podmínky pro práci prsty, většími, než má víla Amálka...
    - klepnu do spouštěče a vysunu jej nahoru....
    trefil jste se do čerstvé zkušenosti :-D
    BTW: nepiji, ale po takové práci má člověk chuť se někdy zbouchat... Brie s chutí, ten mám v první desítce...
    P.S.: Váš popis ale opravdu ( až na záměrnou dramatisaci : čidlo tlaku oleje není vypuštění oleje ), sedí na motory K4M a J , to jsou šestnáctiventilové motory, pro které je prostě málo místa - ale nejsou samy, nemýlím - li se....

     
    Komentář ze dne: 21.10.2005 19:14:56     Reagovat
    Autor: miluna - Neregistrovaný
    Titulek:Re: spouštěč - demontáž
    nemá náhodou ten sedicivalvole 66kW?? jsem linej jít koukat na štítek s kódem, další lahůdka je na faceliftovém modelu lambdasonda přiznávám že ji nedokážu vymontovat ani na demontovaném agregátu :) Přidám jen ten kuriózně přimontovaný levý blatník: začneme stěračem řidiče, je to bohužel tak 50/50 že se rámínko nepodaří sejmout z hřídelky, je prostě oxidací tak zbytněné a při větším násilí praskne (zinková slitina) dolu musí aby šel odšroubovat plast pod oknem který je přez šrouby pantu kapoty protože blatník je pod pantem kapotyzastrčen, jeje jeden šroub pantu je zvrchu a druhý zespoda!! hmm jak nápadité creatéři se zase předvedli.

     
    Komentář ze dne: 21.10.2005 21:29:41     Reagovat
    Autor: cenek urbanec - Neregistrovaný
    Titulek:spouštěč - demontáž
    1. Tak:
    - motory 1,6 8v ( K7M ) jsou ve dvou základních variantách 720 s 66 kW a 702 s 55 kW
    - motory 1,6 16v (K4M) jsou základně o výkonu 79kW...
    2. Na ramínko stěrače se dá použít obyčejný menší stahovák - před stažením doporučuji ošetřit WD40...
    3. To jsem nezkoušel, nejsem schopen odpovědět, jak jde sundat blatník beze ztrát na životech...
    4. Napsal jsem "vytáhnout nahoru"! Dělal jsem to, funguje to!
    5. Nevím, jak se změnilo umístění Lambda sondy po faceliftu, ale výměnu na Vámi zmiňovaném 55kW/97 jsem viděl a nebylo to nic dramatického - záleží na nářadí kloubové klíče BriTool si s tím poradí bez zjevné námahy...
    Opět doporučuji WD40...

     
    Komentář ze dne: 22.10.2005 15:41:33     Reagovat
    Autor: miluna - Neregistrovaný
    Titulek:Re: spouštěč - demontáž
    ten spouštěč jsem opravdu dělal a nahoru to opravdu! nešlo, ta polosa šla ven až jako poslední varianta, tak zkuste na tom K7M třeba vyměnit napínací kladku mikrodrážkového řemene je to děs klouby si odřete zcela jistě, vadí mi prostě když nejsou při konstrukci navrženy upevňovací a seřizovací prvky tak aby byly běžně a běžnými nástroji dosažitelné (specielní přípravky to je pro automobilky samozřejmě taky byznys) Hned jsem zase vzpoměl na specielní sadičku pro demontáž zapalovacích svíček Peu 205 monoblok, znalci vědí :) ad2: to ramínko prasklo několikrát právě až po použití stahováku a to bylo přez noc necháno nastříkané (bohužel je to pouze záležitost Renaultu, nemyslím samozřejmě na zadní stěrače u starých kombíků kde hřídel a ramínko velmi trpí, myslím třeba dvouletého Renaulta) ad3: lze! ten kousek plechu co vede pod pant prostě přeseknu ostrým sekáčkem a na novém odstřihnu, je to sice trošku proti mému svědomí ale nemusím lámat ten stěrač) ad5: ta lambda nejde a nejde, je hned ve sběrném potrubí a trošku utopená a ještě ke všemu jsou s ní přišroubované tepelné štíty prostě smůla, zničil jsem kvůli tomu jeden klíč který jsem se snažil obrousit tak aby šel alespoň nasadit, na to starém modelu jde opravdu naprosto pohodově

     
    Komentář ze dne: 22.10.2005 22:11:54     Reagovat
    Autor: cenek urbanec - Neregistrovaný
    Titulek:demontáž...
    Ale no tak! Říkám, že je to vyzkoušeno...
    Vyměňovat jen kladku bych si asi netroufnul, a výměna celého osazení nemá zvláštní problémy...

     
    Komentář ze dne: 22.10.2005 15:10:44     Reagovat
    Autor: tmiso - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: spouštěč - demontáž
    mam z druhej ruky a o mazdach. zrejme plati vsade.
    v autoriovanom servise roblili stredne narocnu opravu (vymena pumpy? nevyznam sa). mal to robit cerstvo nastupeny mechanik a nedal si poradit od kolegov. robota hotova za 4 hodiny vratane kompletneho rozobratia vsetkeho na co dociahol. novacik zrely na vypoved.
    potom mu to ukazal jeden z "mazakov" podla servisnmeho manualu. v mauali boli napisane aj veci ako kde treba stat, ktorou rukou a o co sa ma opierat, samozrejme naradie, ... 30 minut aj s cigaretkou a kavickou.

     
    Komentář ze dne: 21.10.2005 19:22:34     Reagovat
    Autor: miluna - Neregistrovaný
    Titulek:Re: spouštěč - demontáž
    pardon teď mi to tprv s tím čidlem docvaklo, olej z převodovky musí ale opravdu ven protože musí ven poloosa, ta musí ven protože startér okolo neprojde, je to koneckonců jedno, prostě je mi divné že s vymontováním startéru nikdo nepočítá. Zase jsem si vzpoměl!! nové Clio žárovka v LP světlometu, nedá se na ní pokud není světlo venku, na světlo se nedá protože spodní šroub je pod nárazníkem, nárazník se nedá protože je přez šroub plastový podběh, co ten má společného se žárovkou ??? :DDD Asi se v tom líp jezdí než se to spravuje.

     
    Komentář ze dne: 18.10.2005 23:56:17     Reagovat
    Autor: Karlos - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: volvo?-nevolvo?
    Odhlednu-li od jiz uvedenych malych Volv, ktera povazuji za kompromis, tak by me moc zajimalo, KOLIK TECH VYJIMEK BYLO??? A KTERE TO BYLY???

    Vzhledem k tomu, ze se o volva zajimam jiz dlouhou dobu, tak se rad priucim necemu novemu:-D

    Komentář ze dne: 19.10.2005 01:27:44     Reagovat
    Autor: techex - Neregistrovaný
    Titulek:volvo
    zda se mi ,ze je cely clanek vymysleny aby bylo o cem psat.tema ruznych autobazarnich podvodniku je vdecne.v clanku je tolik indicii svedcici o spatne kvalite auta, ze by o nej nemela zajem ani moje dvanactileta dcera. kdyz neni invence tak se napise o zmrdech co jsem jim naletel.divim se ze jsi k tomu nekoupil sadu nozu a nadobi zepeter-jak ho prodavali u nas v ulici cigosi-melo by to jeste vetsi stavu. nazdar...

     
    Komentář ze dne: 20.10.2005 13:08:59     Reagovat
    Autor: Drewid - Neregistrovaný
    Titulek:Re: volvo
    Kéž bych si to vymýšlel....to jsem tam spíš ještě nenapsal všechno...
    ...uvěřitelné věci se dají vymyslet, ty neuvěřitelné se musí stát...

    Komentář ze dne: 20.10.2005 21:59:05     Reagovat
    Autor: xx - Neregistrovaný
    Titulek:
    No mne cely clanek pripada napsany v duchu "jsem debil, hec". Chlubit se svou idiocii to je uz fakt moc.

     
    Komentář ze dne: 28.11.2005 00:08:37     Reagovat
    Autor: Roman - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Ale no tak, to myslíte vážně? Nikdy jste neudělal kravinu a nebo spíš si ji nikdy nepřiznal?

    Komentář ze dne: 21.10.2005 15:26:19     Reagovat
    Autor: a-c - Neregistrovaný
    Titulek:mno
    ja bych asi nemel odvahu do toho dale investovat a zbavil bych se toho co nejdrive. otazkou je, kdo to koupi... (a za kolik). slusnemu cloveku na inzerat bych se stydel to prodat. autobazar za to moc neda. takze... secteno podtrzeno prodelal jsem skoro sto litru. zadne dalsi vydaje, starosti, smele ke svetlym zitrkum. holt za blbost se plati. asi stejne jako kdyz ti po mesici slohnou nove vozitko za pul mega na leasing - taky skoro sto litru v tahu ani nevis jak.

    Komentář ze dne: 24.10.2005 17:11:51     Reagovat
    Autor: emil - Neregistrovaný
    Titulek:
    chyba nastala už při koupi, když tomu nerozumím tak si vezmu sebou odborníka. s přihlášením jsi za to dal 170 + doopravit ty drobnosti. za volvo z roku 97 mi to přijde jako docela úlet, protože za to koupíš nablejskanej kus v bazaru bez práce a bez rizika. já mám třeba xantii 2001 break 2,0hdi 80kw exklusive v totálním maximu, vč. nez.topení, kůže atd a budu rád když to udám tak za 180. najeto 80, spotřeba 5,5 litru dehtu.
    jak dál? hlavně do toho nedávej origoš díly a další kroky nepodnikej bez předchozí konzultace. a dál se rozmyslet, jestli to odjedeš dokonce, s přiměřenou údržbou to něco natočí, a zároveň to budeš mít jako memento vlastní naivity :) nebo se ho zbavit, a koupit něco na nižším stupni společenského žebříčku. sousedi už sice nebudou závidět, ale takový fod escort 97ka ghia 1.6 16v 66kw v plný náloži svou práci vykoná (hlavně nebouranýho a se serviskou) a pochybuju že by zůstal někde viset (nekupuj escorta diesela, ty maj vysokou úmrtnost). za parádního dáš tak 115, si vem kolikrát bys musel obkroužit zeměkouli, aby se to volvo v dehtu zaplatilo, kdyby vyšlo třeba na 185 papouchů a bralo si 6 l.

     
    Komentář ze dne: 24.10.2005 18:23:53     Reagovat
    Autor: Drewid - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Asi si vyberu první možnost, přeci jen nechci klesnout na spoloečenském žebříčku :) Nejspíš nejsem dobrý kupec a naletěl bych i při koupi toho Escorta, na značkové díly se rozhodně rád vykašlu, stejně na ně nemám a je asi lepší do toho šrotu vrazit dalších 30, než se to snažit prodat, myslím že ani za těch 115 bych to neudal bez pocitu viny ne-li napomáhání k vraždě :)

     
    Komentář ze dne: 28.10.2005 16:12:13     Reagovat
    Autor: miluna - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    milý p. Drewid prokousal jsem se až sem a napadlo mne, nabídnu vám své služby, tedy jestli budete chtít. Podmínkou by byla schůzka s důkladnou prohlídkou toho nešťastného auta, specifikace oprav a mé následné vypočtení nákladů na opravu. Možná že to celé už máte vyřešené anebo pro vás bude nevýhodná vzdálenost, jsem z Duchcova (cca3 km od Teplic), můžete si potom napsat článek jak budete spokojen. Snažil bych se změnit názor na určitou skupinu lidí kteří se okolo aut motají, ehm, vozím totiž také auta z německa opravuji a prodávám takže uvidíme?

     
    Komentář ze dne: 29.10.2005 01:19:54     Reagovat
    Autor: Drewid - Neregistrovaný
    Titulek:Poděkování
    Velice vám děkuji za vaši nabídku a rozhodně si jí vážím!
    Naneštěstí je vzdálenost dost velkou překážkou, neboť jsem ze sev.moravy, každopádně jsem díky zveřejnění tohoto článku přišel na to, že ochotní lidé zdaleka nevymřeli a že minimálně v tomto je internet přínosný, takže přesně v duchu hesla líná huba - holé neštěstí , zeptat se dřív tak 99.9 % problému už neřeším, ale to je to co mi dodalo novou životní zkušenost :)
    Každopádně je mi líto pokud se vás článek dotkl v tom, že jsem hodil všechny dovozce a "překupníky" s auty do jednoho pytle spolu se zmrdy, to si v žádném případě nemyslím ! Já zkrátka popisoval jednu jedinou mojí konkrétní zkušenost, nic jiného !
    Díky moc za vaší nabídku a mnoho zdaru ve vašem poctivém podnikání přeji !

     
    Komentář ze dne: 29.10.2005 11:34:10     Reagovat
    Autor: miluna - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Poděkování
    Ještě mne napadlo toto: pokud jste manuálně zručný, můžeme zkusit takový malý korespondenční kurs oprav automobilů, alespoň to co vás nejvíc štve a překáží klidné a bezpečné jízdě, což třeba přez ICQ? 301214984

     
    Komentář ze dne: 28.10.2005 20:56:04     Reagovat
    Autor: emil - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Omlouvám se za ten společnský žebříček. Taky se trochu motám kolem aut a to co vidím kolem sebe jsem vztahoval bezdůvodně i na tebe. Chtěl jsi pořádný auto za určitou cenu a to je v pořádku. S tvím autí ti asi moc nepomůžu, možná jen kdybys potřeboval jeden plechový disk nebo hever, tak je tvůj (zbylo mi to z Volva V70, nevím jestli to bude pasovat). Držím palec při uvedení tvého volvika do stavu, aby ti dělalo jenom radost, hoj.

    Komentář ze dne: 27.08.2007 15:02:56     Reagovat
    Autor: luca - Neregistrovaný
    Titulek:
    tak něco bych ti o volvu taky napsala.já mám V40, jsem s ním nadmíru spokojená. to abs má opravdu fungovat tak, jak popisuješ..jako mládě vylezlé z autoškoly jsem to taky netušila.z toho si nic nedělej, taky jsem se toho zprvu lekla.MR.servisman by ti to měl znovu zapojit a na tu diagnostiku bych šla, ony některé problémy nemusejí byt tak závažné a jsou odstranitelné, ta diagnostika řekne přesně. a JE NEZÁVAZNÁ. sám si určíš, co je a co není akutní.ale máš VOLVO, jinak náhradní díly na volvo jsou v Pečkách u Prahy na čísle728464419..zdar a sílu volvaři

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.