D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Favorit kontra Fabia
    (ze dne 07.02.2002, autor článku: D-FENS)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 08.04.2004 10:42:43     Reagovat
    Autor: petous - Neregistrovaný
    Titulek:Cx Fabie
    Také by mne zajímalo, určitě se dá zpočítat zpětně z udávané maximální rychlosti, výkonu a čelní plochy. Vychází mně mnohem lepší kupodivu, než u feldy.

     
    Komentář ze dne: 18.10.2004 18:52:55     Reagovat
    Autor: steve - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Cx Fabie
    mam to nekde doma na letaku, kdyz nezapomenu, tak to prinesu a napisu. Vim, ze je tam rozdil podle karoserie, coz je logicke, ale take rozdil podle typu motorizace.
    nejvice ma tusim SDI 0,33.
    Jinak asi 0,32; ci 0,31.
    stejny jako Oktavka.

    Komentář ze dne: 13.08.2004 13:04:48     Reagovat
    Autor: martin155 - Neregistrovaný
    Titulek:všechno špatně
    Já mám doma škodu formana million edition na lpg a souhlasim že v odpichu zas tak zásadní rozdíl proti fabii nevidím, to je ale všechno s čím souhlasím. Srovnávat auta na základě závodění je demagogické. To by potom např 2litrové auto z roku raz dva bylo "lepší" než třeba poslední fiat panda protože je rychlejší. Podle mně rychlost je jen jeden z mnoha parametrů. Zcela pomíjíte bezpečnost, ekologii, pohodu, hluk, spolehlivost atd a v tom je fabiie určitě lepší

    Komentář ze dne: 18.08.2004 10:32:49     Reagovat
    Autor: Jack - Neregistrovaný
    Titulek:Auto jako auto...
    Osobně zastávám názor, že na přemístění z bodu A do bodu B je dobré jakékoliv auto, pokud nechceme jezdit závody. Já osobně jezdím na pohodu, překračování rychlosti max. o 10km/h, na dálnici se moc nedostanu, takže na běžné ježdění bohatě stačila Š110. Ovšem když jsem musel začít dojíždět do práce 50km (+ nějaké pojížďky po městech - celkem denně najedu ca. 120km), musel jsem chtě-nechtě přesedlat. Ono na ty delší vzdálenosti je to taky trochu o tom komfortu. Ze schade jsem býval v pátek napůl hluchý a jak přeražený v zádech...

    Komentář ze dne: 12.01.2005 22:16:33     Reagovat
    Autor: Shaman - Neregistrovaný
    Titulek:to je nápad
    Asi jako srovnávat jabka s hruškama. Tohle je čistě subjektivní a možná by tomu Favoritu taky ujel Fiat 127 z roku 70 (nevím přesně, ještě jsem nebyl na světě). A možná taky Fabie kdyby jí řídil někdo jiný. A možná taky ne. A co by kdyby. Je to blbost, stejně tak hrozně miluju, když chci někde jet rychleji a někdo na to začne bezdůvodně šlapat. Ano, zabijme se na silnicích, to je nejlepší. Takový vychovatele fakt zbožňuju...

    Komentář ze dne: 20.05.2007 10:33:48     Reagovat
    Autor: Aladin - Neregistrovaný
    Titulek:Hm, hm...
    Takze jeden zmrd v Schade si to rozdal s jinym zmrdem v Schade. A co tim chtel autor rict? Ze reci o skodovkarskem komplexu se zakladaji na pravde?

    Komentář ze dne: 04.06.2007 14:28:18     Reagovat
    Autor: Pomeranč - Neregistrovaný
    Titulek:o ničem...
    U článku jsem se sice zasmál, ale celkově s nim nesouhlasím. Kdyby ta Fabie jela naplno a její řidič uměl alespon trosku pracovat s volantem, pedaly a fofrklackem tak to favo nema sanci... Ja to vezmu trosku z jine strany v zadnem pripade neobhajuji Fabii protoze to auto rad nemam a nikdy mit nebudu, ale cesto jezdivam ruzne trasy kde je vozovka ponekud v horsim stavu, mam auto stare 4 roky a snazim se aby bylo porad jako nove coz znamena ze po silnici kde je 356 děr na metru2 jedu treba i 20 - 30km/h v techto usecich me mile radi s hrdosti predleti prave takove rozpadle favority, skodovky ci jine radobyauta o ktere se majitele uz evidentne nemaji zajem starat a je jim jedno jestli vyjedou jednu diru nebo 10. Takovy magory si na pekne asfaltove ceste pak mile rad dozenu a trosku je poskadlim dalkovkama a klaksonem protoze letajici sutry pri jejich debilnim predjizdeni me celkem vytáčí. Ale o co tedy jde kdyby řidič fabie umel a chtel na te rozpadle ceste jet pilu tak favo nema sanci. Ja to auto mel a vim co to je zač...

    A dalsi vec ta zminka o sirokych pneu, prosim vas to snad nemyslite vazne. Kdybych si dal na auto pneu ktere zminujete tak koncim ve strome pri prvnim trosku razatnejsim prujezdem zatacky... Takze.... :))


    Komentář ze dne: 09.09.2011 16:33:20     Reagovat
    Autor: Kamy - Neregistrovaný
    Titulek:
    borec za tebou jel jak na výlet a soudě dle toho to byl průměrný řidič? :-D ou jéééé... Doufám, že se po těch letech za tento článek pěkne stydíš. Neb je to blbost a malování medu kolem huby... Takhle za mnou jel nedavno borec s Lambem a taky sem mu ujížděl, ale víc sem mu byl pro srandu já... Ostatně pevně věřím, že ten týpek se s tebou bavil obdobně jako borec se mnou v Lambu..... Tohle je plk prvotřídního dyletanta.

     
    Komentář ze dne: 09.09.2011 16:48:36     Reagovat
    Autor: týpek - týpek
    Titulek:Re:
    Proč by se měl stydět? Dones Škodovka vyrábí a především prodává většinu (motor 1.2 ejčtýpí tvoří více než 50% prodejů fábií a roomsterů) svých korábů ve třídě Favoritu s výrazně horší dynamikou. Za blbce jsou vždy ti, kteří ani kývavými pohyby a nehty zarytými do volantu nejsou schopni ustát porážku od mého silverlajna fkorozi na hlínách. Jsou to především ti piloti, kteří podlehli kouzlu prostorňáka v tříhrnku a zapoměli přitom na to, že třínohý slon bude vždy pomalejší než čtyřnohý kůň. Jsou zábavní a nasraní.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.