Komentáře ke článku: Dopis (od) AAA (ze dne 23.09.2007, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
Toto neni problem jen AAA ale vsech autobazaru v CR, krome (doufam) bazaru autosalonnich kde berou vetsinou jen auta par let stara a s kompletni historii vcetne servisnich knizek. Osobne bych si v dnesni dobe ojete auto bez servisky nekoupil. Samozrejme i ta muze byt zfalsovana ale pravdepodobnost ze bude originalni je hodne vysoka.
|
|
|
U tych qoqotow v AAA by som si nekupil ani gumicku do stieraca. Neotrasitelnu silu brainwashingu a nelogickej ludskej doveryhodnost vzhliadam pred sebou v premavke kazdy den na autach s nadnapisom AAA pod SPZkou. Ludska naivita podobne ako hlupost je vecna.
|
|
|
To neni problem bazaru ale blbych ludi, ktori sa nechaju opakovane oklamat. Ludia velmi radi podlahnu tzv. neodolatelnej ponuke. Akonahle ponuknete auto ktoreho trhova cena je dajme tomu 300000 za 200000 najdete minimalne 10 debilov, ktori si ho kupia aj ked boli predtym varovani pred podobnymi praktikami a zdravy rozum hovori, ze ide o podvod. Zakladne pravidlo, ze nikto ti nic neda zadarmo ako by neplatilo. Konkretne na firmu AAA auto som nepucul jedinu chvalu, za posledny rok mi prislo minimalne 10 mailov varujucich pred ich "profesionalnym pristupom" a "garanciou na vady". Scenar je stale rovnaky a bohuzial je aj rovnaky pocet kupujucich. V podstate je to ako Hollywood - kupujete si svoj sen a ne auto udavanych parametrov. Chodte sa tam pozret, na placi beha luza navlecena v mikynach s logom AAA. Nieco medzi fetakmi a prave amnestovanymi. Potom prichadza predajca - na pohlad je to grazel/podla terminologie D-Fens : vohnout, zmrd/ a ten Vam slubi to co Vam nikto nemoze dat, dokonca sa tvari, ze za tu cenu Vam do dava zo stratou ktoru uhradi zo svojej vyplaty. Ten je plateny za to, ze Vas sprosto odrbe. Leze Vam do riti, je slizky, usluzny ale len do vtedy pokial vase peniazky neprevediete na ich ucet. Potm ste vzduch /ponuknu Vam superradio alebo superautokozmetiku/ a dalsi stazovatel co si nepomoze nakolko ich zmluvy su nepresterelne a bezny clovek az pri reklamacii zisti kolko podstrcenych listin podpisal a ze vlastne ten podvod je v sulade s legislativou EU. Skratka kupite 3x predrazeny vrak a nepomozete si. Aka je jedina obrana ???? NEBUDTE BLBI A NEKUPUJTE TAM!!!!!!! Naco sa ale rozpisujem ked za cas co som tomu venoval v AAA auto predaju 10 vrakov?!?!?!
|
|
|
hehe, no. je to sice JPP, ale predsa: clovek vraj jazdil na Passatovi mrte kilometrov rocne. menil auto kazde 3 roky a za ten cas najazdil cca 300 tis. km. sice po dialniciach, takze realivne ok, ale predsa. potom dosiel do VW predajne, kde to auto kupil, dali tam volant, pedale a saltpaku z buracky, ktora mala menej km, stocili km na 160-180 tis. a novy majitel sa vraj este tesil, ze aky poctivi su, ze nestacaju tachac (160 na 3 roky je u niekoho az moc, takze je to uveritelne). no a clovek si zobral nove passata, ktoreho jazdil dalsie 3 roky a potom.... info je prave od toho typka.
|
|
|
To je zasadni omyl, Horste. Znamy kupoval Ochcafku u autorizovaneho prodejce Skoda, nehavarovanou, se serviskou. Po zvednuti auta objevil stopy po rovnaci stolici. Dokonce na to soudruzi v prodejne meli i certifikat, ze auto je v bezvadnem stavu. Toz tak...
|
|
AAA Auto Praha používala a s nejvyšší pravděpodobností stále používá různých špinavých metod.
Auta s cedulí "Nikdy nebouráno" a se svary víc než výmluvnými jsou pro mně argument - nikoli nějaké jejich kodexy, reklamy, PR manipulace a podobné srágory.
Zaměstnanci AAA byli též vedením společnosti nuceni vyhledávat kritiku firmy v různých internetových diskusích a přispívat do nich tak, aby "zlepšili" image firmy - používali několik různých nickname a v případě povinné registrace s vazbou na e-mail si vytvářeli za tím účelem i schránky.
|
|
..mě stačilo se projít tím jejich parkem s jedním známým automechanikem.. Když už jsem se zastavil konečně u auta co by snad i šlo, tak ho přejel letmým pohledem a jen suše řekl "tohle neber, nesedí tam dveře a kapota, nejspíš to bylo bouraný přes střechu" .. jsem jen polknul a svoje auto jsem si sehnal radši až v Hradci, v jednom malém bazaru..
|
|
Kdyz jsou lidi dementi a vadi jim "vysoke" cislo na tachometru, tak se nemuzou divit, ze se kilometry staceji. Nechapu proc jsi to nekoupil, kdyz jak pises bylo auto v dobrem stavu. Radeji koupis vybydlenou mrdku ve spatnem stavu, hlavne ze na tachometru bude mit min?
|
|
|
Jo, tohle je fakt. KDyby si lidé uvědomili, že auto se 150.000 km, je tak někde v polovině životnosti, dávali si spíše pozor na původ vozu a jeho servisování, nikdo by kilometry nestáčel. To je holt pozůstatek toho starého zvyku ze Š120, která to měla při 90.000 km za sebou. Já jsem si koupil auto co má 165.000 km, s pravidelným servisem a vím, odkud vůz pochází. A jsem spokojený. Lepší než nějaká pixla, co nikdy neviděla servis, ale má nejto pod 100.000. Kolikrát jsou lidi schopní auto zdevastovat během prvních 30.000 km.
|
|
|
Troubo, udaj na tachaci je taky jeden ze znaku kvality ojeteho auta. Chces snad ten podvod s tachacema obhajovat?
|
|
|
Údaj na tachometru je znakem kvality ojetého auta, ovšem jedním z nejméně vypovídajících. P0etrik má naprostou pravdu v tom, že přiblblá poptávka po co nejmenším čísle na tachometru jen generuje stáčení. Což pochopitelně neznamená, že lhát při prodeji o stavu tachometru (jakož i jiných okolnostech, souvisejících s prodávaným autem) není podvod.
|
|
|
Údaj na tachometru je, jen a pouze, údaj na tachometru. Je to skluk čísel a o kvalitě vozu nevypovídá nic.
Stav tachometru je shluk čísel a o kvalitě vozu nevypovídá nic.
Počet najetých kilometrů, to už je jiná.
... problém je, že u prodeje auta rozhodují 3 čísla : cena, stáří a počet najetých kilometrů.
... a vzhledem k tomu, že skoro všichni preferují tato čísla co nejmenší, není se co divit, že to v bazarech vypadá tak, jak to vypadá.
|
|
|
spis ty ses trouba , pokud je pro tebe "stav tachometru" nastroj podle ktereho vybiras vuz,tak ja se tem bazarnikum nedivim ze to pak stacej ... zakaznik to proste chce ;)
jakej znak kvality ? je podle vas lepsi kdyz ma auto cca 8 let stary najeto ofiko 300tis. nebo 110tis. ? opravdu si umite jen z techto udaju vybrat vuz ktery si koupite .... :)
|
|
|
To snad u Spartaka, ne? Stopětka vydržela klasicky dvacet let/ 200k - jednu takovou mám ještě na dvoře.
|
|
|
Vysoke cislo na tachometri (a hlavne pri Toyotach) mi az tak nevadi. Poznam ludi, ktori maju Avensisy a nabehali s nimi 400k+. Lenze mne islo o princip. Okrem toho, ako som uz pisal, nikdy si nemozem byt isty co vsetko este pomenili a zakamuflovali. Vyriesil som to tak, ze som si kupil Toyotu Avensis aj so serviskou, kde som mal garantovanych 73k km a som kludny. Tento vnutorny klud by som kupou auta u AAA nemal.
|
|
|
mam v turbodehtu 306 nekupoval jsem pres bazar , ale od jednoho skorosouseda (rekneme spise rodinny znamy ) no auto bylo lehce bourane zepredu , nepojizdne , teda ujelo po dvorku par metru (byly urvane chladice , svetla apod) , domluvili jsme se na koncove cene po oprave.Najeto melo podle tachometru cca 105 000 km.
Po tom co jsme ho jiz pojizdne dostali chybelo puvodni radio , a po hledani nalepek kontrol jsem zjistil ze melo ten samy rok co jsem ho koupil jit na servis pri 170 000 km (ma stoceno cca 50 000).
Ale uprimne receno sere mne akorat to radio , na to si priste dam pozor. Auto jezdi jako pila ac servisni knizku nemam podle nalepek je videt ze bylo pravidelne servisovano a mimo typickych zavad spotrebnich dilu (remeny , kladky apod.) je vse v poradku.
Takze staci vsichni a nevim proc , ale ani nesundavaji ty nalepky , nedaji si stim tu praci.................pokud jsou na aute nalepky cist a hledat !!!!!!!!!!!!!!!!
Chtel bych videt ksicht bazarnika az mu kupujici suse rekne ze tech 100 000 to rozhodne nema.........:-)
|
|
|
"...kde som mal garantovanych 73k km a som kludny". dieta moje, povedz na ktore auto potrebujes zohnat servisku a kolko km tam chces mat. nemam sice nijakych priamych znamych, ale verim tomu, ze po par telefonatoch by sa urcite niekto nasiel, koho znameho znamy by to za par penazi vybavil... treba ziadat napr. protokoly o STK, tam je aj stav tachometra.
|
|
|
Nie som tvoje dieta, odpusti si prosim taketo poznamky... Auto co som kupil je dovoz z Talianska odkial bolo riadne a legalne odhlasene. Serviska vyplnena, kontroly boli pravidelne - vsetko potvrdene Toyotou. Viem, ze aj toto vsetko sa da sfalsovat a nikdy nebudem mat 100%nu istotu. Ale vnutorny klud mam urcite vacsi ako keby som to kupoval v AAA Auto. Chapes o co mi ide? Nemusis mi pripominat v akom skazenom state to zijem, kde kazdy kazdeho len okrada...
|
|
|
Radeji koupim takove auto, o nemz mi majitel rekne pravdu. A o tom ten clanek je.
Chtil Acka pri jedne lzi. Kolik dalsich lzi zustalo neobjeveno?
|
|
|
Presne tak banda primitivu bez mozku, co vybira auta podle cisla na tachometru (pani) nebo barvy (damy), pritom nasobne dulezitejsi je, JAK byly ty kilometry najezdeny a jak bylo o auto pecovano, nez pocet km na tachaku! To bohuzel vesnickej balik (a Slovaci) zjevne nepochopi, stejne jako to, ze kdyz budou takovou blbost jako tachometr s nizkym cislem vyzadovat, tak prodejce mu zakonite vyjde maximalne vstric (tim to nijak neomlouvam, jen uvadim duvod).
PS: Slovaky jsem hodil s prominutim vsechny do jednoho pytle, protoze shodou okolnosti pred par minutama jsem cetl skoro to samy na auto.cz, kde podobny prostacek ze SR chtel kupovat predrazeny Lupo...
|
|
V AAA Auto se nikdy tachometry nestacely, mluvim z vlastni zkusenosti - ve firme jiz pracuji pres rok. A navic - kdyz uz firma tedy auto se stocenym tachometrem vykoupi tak to ma zase pretacet zpatky? Nikdo Vas nenuti si tam auto kupovat... pri koupi si zakaznik muze auto VZDY poradne prohlidnout, podivat se na auto ze spoda apod...uz sem i nekolikrat zazil (na prani zakaznika) zavezeni auta na diagnostiku do Temposervisu nedaleko AAA v CB...
|
|
|
O temposervisu v Budějicích tu už byla taky řeč... D-F tam, myslím, chtěl řešit vejfuk a nedopadlo to nějak moc dobře.
Můj kamarád pracovl v AAA v Práglu ma výkupu. něco přes rok. Vykupovali mrdky za levno, prodávali se za draho. Několikrát se stalo, že přijel rusák s S posvařovanym ze 3 kusů. Nekoupili to.
Ale ostatní zacházení s vozy bylo šílený. Přepravování aut z pobočky na pobočku je testdrive (spíš test co to vydrří). Po večerech těma autama jezděj pro děfky.....
|
|
|
Zacházení s vozy musím potvrdit, dokud si u nás v Olomouci nepostavili nové parkoviště, tak parkovali hromadu aut u nás v ulici. Každou chvíli nějaké převáželi na základnu, další zase sem. Jak se k těm autům chovali, to by jeden fakt zaplakal.
Připadal jsem si,jako bych bydlel někde u testovacího okruhu. Ostatně, stopy na asfaltu jsou patrné dosud. AAA nebrat...
|
|
|
Ale no tak, nevěš nám tu nosy na bulíky.
|
|
|
Já bych taky neřekl, že se ty tachometry stáčejí přímo v AAA. Znám tak trochu způsob práce tam a nevidím důvodu, proč by si s tím AAA špinilo ruce a zvyšovalo pravděpodobnost průseru. To se takhle při výkupu řekne: "No pežotek je to pěknej, zachovalej, voňafka, což vo to, ale ty kilometry... no podívejte, tak jak to stojí tady, je to za sto padesát. Kdybyste navštívil tuhle firmu (vizitka do ruky), tak to tam za dva litry pořešej a pak to bude za sto sedmdesát."
AAA pak vykoupí auto už po tuningu, stav tachometru 65535, a je to OK
|
|
|
Ten způsob přetáčení ujetých km coby subdodávka je dost pravděpodobný - AAA si tím umyjí ruce.
Ale že ten údaj 65535 se dobře pamatuje..? :D
|
|
|
no to je tim, že 65535 je krásně kulatý číslo ;-) ... stejně jako 32767 :-D
|
|
|
spis 32765 :)
a co se tyka nabiky tohoto bazaru, pomerne verne kopiruje stav aut na nasich silnicich. kde asi myslite, ze se ty auta tam berou, ze padaji z nebe?
problem je spis v tom, ze lidi nezajima stav, ale mnohem vic cena, cislovka na tachu a radio zdarma.
protoze jsou bazary, kde se daji sehnat kvalitni auta v dobrem stavu, s prijemnym jednanim, ale priplatit si 20% navrch se zda spouste lidi nevyhodne, kdyz prece o ulici vedle je ten samy rocnik a km levnejsi... ze je to vybehana plecka uz nereseji a pak breci na diskusich...
|
|
|
65535 a 32767 je stejne kulate jako 9 nebo 129.
Lip ovsem vypada 10 a 130, proto predpokladam, ze muj dator za kulatejsi cisla urcite povazuje 65536 a 32768 :-)
|
|
|
65535 Dec = FFFF Hex, tzn. když někdo stáčí kilometry na digitálním počítadle, musí někam zadat novej stav, 0000FFFF se tak nějak nabízí, protože je to známý číslo.
|
|
|
0x0000FFFF vs. 0x00010000
co je kulatejsi?
|
|
|
Ale ale, tacho se staci programem co to dela pres diagnostiku a rozhodne se tam nic v HEXu nezadava. Navic ve vetsine palubek to neni ulozene primo v km, ale ruzne se to prepocitava, mnohdy to je xor 0xffffff a podobne ....
|
|
|
Chtěl bych být majitelem autoservisu, který má sídlo vedle Vás. Taky bych za ty prachy, které bych od AAA dostával, tvrdil, že auto je v cajku. A pokud se něco posere, tak to se přece může stát. To ani počítač nezjistí. :-)
|
|
|
Oni to tam vážně nechávají diagnostikovat. Nakolik se znají, nedovedu posoudit, ale byl jsem u toho a fungovalo to. AAA jsou racionální, ví, co se vyplatí a co ne. Nestojí jim za to riskovat konflikt se zákazníkem, negativní ohlas v médiích a návštěvu ČOI s nutností devastovat korupční fond kvůli jednomu joudovi, který chtěl diagnostikovat auto a oni mu odmítli vyhovět. To raději počkají, až jeden jouda odejde a další jouda přijde podle hesla "nekoupil jeden, koupí další".
Základní taktika AAA se jmenuje Mlčeti zlato. Oni sice ví, že vykoupili vadné, bourané, nebezpečné atd. auto, ale nechají provést zákazníka všechny kontroly a prohlížet auto kolem dokola, ať na to přijde (nebo nepřijde) sám.
|
|
|
Nema cenu Vas presvedcovat, jak vidno vite vsechno lip :)
je zajimavy ze porad dokola slysim tu samou historku: "jooo acka, to sou stary zlodeji, muj znamej si tam kupoval auto a nekdo mu na parkovisti urval zrcatko a vypadly z toho papiry i s klickama..." Kdyz uz mi to rikal asi desatej clovek v poradi a presvedcoval me, ze se to stalo zrovna jeho znamymu tak sem si udelal predstavu o pravdivosti tyhle historky ;o)
|
|
|
Ano, taky jsem těm historkám nevěřil, dokud jsem jim neprodal svoji Feldu v Plzni. Čirou náhodou jsem za dva dny jel do Brna, tak jsem se zastavil v pražských Áčkách po dalším autě a hle, vidím svého miláčka Feldu. Tak jsem si zahrál na zájemce a nechal jsem si ji předvést a svézt se. Byl to pro mě šok, co s tím autem za dva dny udělali. Vykuchali převodovku, zřejmě měli nějakou z bouračky a tahle se jim zdála lepší, s motorem si pohráli tak, že z výfuku šel kouř jak z trabanta, zřejmě něco dělali s motorem, že se jim tam dostal olej do spalovacího prostoru. Brzdy brzdily naprosto jinak, než byl člověk za těch pár let zvyklý.
No prostě šok, jako když to auto nemělo najeto 80k a servisováno pravidelně, aby auto bylo jako v bavlnce, ale jako když mělo trojnásobek a majitel se o auto vůbec nestaral.
A ještě pán prodejce usoudil, dle mých vlhkých očí, že jsem se do auta zamiloval, tak mi furt vnucoval leasing a odpadl, když jsem mu odmítl dát občanku, kterou "prý" na výpočet leasingu potřebuje.
|
|
|
Oni za dva dny zničili zachovalé auto? Pročpak? Aby ho směli prodat levněji? Uniká mi smysl. Možná v tom hraje nějakou roli ten leasing nebo občanka...
|
|
|
Třeba proto, že některé díly potřebovali jinam.
Já viděl v AAA dost - třeba nefunkční systémy řízení motoru, kdy byly zaslepené různé hadice, odpojené konektiry atd.
Nikde ani zmínka v protokolu. Motor běžel na nouzový režim řídící jednotky, chybělo tam třeba čidlo teploty vody.
Póvl je skoro ve všech bazarech, ale tenhle s jejich masivní reklamou a propracovanými profesionálními manipulačními technikami je svinstvo na N-tou.
|
|
|
No mě unikal smysl do té doby, než jsem si o tom popovídal se známým mechanikem. Auto bylo po technické stránce ve velmi výborném stavu. Pokud vzali nějakou rachotinu či havárku a vyměnili některé díly, tak co vlastně získají? Ve velmi hezkém hávu Vám prodají šrot, který někde získali za pakatel a ještě k tomu mohou zpeněžit ony díly. Takže mají nejen zisk mezi tím co nakoupí auto a prodají na place, ale ještě navíc zpeněží (jistě mimo účetnictví) ty díly na trhu.
|
|
|
|
Pokud vím, tak k tomu případu s klíčky opravdu došlo minimálně ve dvou případech. Nikoli ovšem v bazaru, ale u autorisovaného servisu nejmenované značky, kde se nechal zaměstnat jakýsi komplic jedné bandy autozlodějů. Přišlo se na to až při vyšetřování.
|
|
|
vzhledem k tomu, že se "Áčka" hodlají vstoupit na burzu tak bych různým divokým legendám taky moc nevěřil. Při auditech je proklepnou od managementu až po myče podvozků a dofukovače kol.
Počet reklamací je přímo úměrný prodaným kusům. Je jasný, že bazar kde prodají tři auta do měsíce nebudou mít tolik reklamací jako velké bazary, kde těch aut prodají stovky. Pokud by to byli takoví loupežníci, tak reklamuje auta půlka ČR - kde myslíte že je nakoupili?
|
|
|
hahahahahaha ty seš komik...zkoušels někdy u áček něco reklamovat???zkus si to.....
|
|
|
Proc podle Vss neupozornil zamestnanec AAA na tu nesrovnalost s najetymi kilometry, nebo proc auto vlastne vykoupili, kdyz to byla levarna? Nebo snad technik AAA nenasel stitek na dverich ridice?
|
|
|
Docela bych věřil tomu, že ho nenašel.
Kdyby ho našel, tak tam ten štítek nebyl... ;-)
|
|
|
Ak si toho vsimol, tak mi nejde do hlavy preco by ho tam nechaval. Ale ak AAA tak vehementne bojuje proti stacaniu tachometrov, tak by s tymto pripadom mali nieco urobit - a nie ponukat to auto nadalej, s tymi istymi parametrami.
Vid http://www.tipcar.cz/toyota/toyota-avensis-1.6i-81kw-cz-7042277.html
|
|
|
..apropos.. těch 97KKm to nemá už jen podle toho oleštěnýho volantu.. a tuším, že jim se nevyplácí tyto opotřebované interiérové díly ani měnit.. Bohužel, když se najdou zájemci, kteří si nevšimnou takovýchto naprosto evidentních nesrovnalostí, tak áčkám pšenka pokvete dál.. :-/
|
|
|
Jiste, v AAA se tachometry nepretaceji, AAA na to totiz ma externisty. ;-)
|
|
Toto je všeobecná praxe tohoto autobazaru. Všichni to vědí, ale nikdo s tím nic nedělá. Trestních oznámení na AAA auto bylo podáno nespočet a všechny skončili pod kobercem. Ono je to těžké, když vedení AAA a vedení Policie na Praze 8 sedává na společných večeřích a "poliši" na osmičce mají téměř všichni auto z AAA za super cenu. :-)
|
|
Propána, když kupuju auto z bazaru, tak jaksi automaticky počítám s tím, že tachometr je stočený. V tomhle si u bazarů v ČR nedělám iluze, "slušné" bazary podvádí méně = stáčí míň, ostatní stáčí hodně. Ideální je si každý údaj tachometru vynásobit dvěma, pak člověk získá celkem reálnou představu.
|
|
|
A nejhorší je, když to berete jako samozřejmost a ještě se divíte ostatním, co by to vlastně chtěli za služby... To už se fakt můžeme nazývat Balkánem.
|
|
|
Však to taky jsme. Balkánem přestěhovaným do Afriky. Je mi z tohodle státu na blití.
|
|
|
No právě. Ale co mám dělat, když vím, že naprostá většina bazarníků mne chce akorát okrást? Stáčením tachometrů počínaje "smlouvami o zprostředkování prodeje" konče? Dokud budou v téhle branži hajzlíci, co jen hledají způsob, jak co nejlépe vojebat zákazníky, tak se holt musím přizpůsobit a všechno si třikrát prověřovat a počítat s nejhorším. Vybrat si nemůžu, protože téměř všechny bazary v ČR se chovají podobně. Není ani divu, uvážíme-li, jaká sorta lidí tam obvykle pracuje...
|
|
|
A dokud se budou lidi kastovat podle auta i za cenu, že koupí šrot na lízink o GE, tak budou bazaroví hajzlíci.
|
|
|
1. Nutí Tě někdo kupovat auto v bazaru?
2. Když už se pro bazar rozhodneš, nutí Tě někdo kupovat auto v *českém* bazaru?
|
|
|
ad 1. Ale já si nestěžuju, to je jen komentář k situaci. Na bazarech je dobré to, že na jednom místě je několik desítek aut, takže si můžeš vybrat, omakat a vybrat si / nechat to být. Jenže taky je fakt, že čeští bazarníci kradou a musím se na to připravit a to je to, co jsem tu komentoval. S mým hobbyautem, přestože je z bazaru, jsem spokojen, protože jednak jsem si ho při nákupu prověřil po technické i legální stránce, jednak jsem věděl, do čeho jdu a problematická místa jsem preventivně opravil / vyměnil.
ad 2) Nenutí. Tedy ano, nutí - má lenost. Chtěl jsem rapida, mám rapida, toho v německém bazaru asi neseženu :-). Pakliže bych chtěl něco jiného, pak ano, určitě bych možnost dovozu auta ze zahraničí vzal v úvahu. Koneckonců, lidí, kteří s tím mají zkušenost a mohli by poradit, několik znám. Ty je znáš vlastně taky.
|
|
Ja to nedavam. Slychaval jsem tyhle historky tak pet let zpatky. V posledni dobe nic. AAA jde public na prazske a tusim budapestske burze - vazne jsem o tom uvazoval. :-)
|
|
musím s autorem pouze souhlasit,stejná zkušenost,pro změnu v Praze.Žena si vybrala vůz,sháněli jsme něco v naftě,na tahání koníka pro dceru.Padl jí do oka Opel omega,nafta,plná výbava,kombi,a mělo to náhon na zadek,pro tahání super.Volal jsem tedy do AAA. Ihned mě přesvědčovali že musím ihned přijet,že auto je na place,výborný stav,a že pokud přijdu tentýž den,dostanu slevu.Byla neděle cca 17hod,a měl jsem to do Prahy z východních čech cca 140km.Navíc jsem ve tři ráno odjížděl za prací,moc se mi nechtělo.Byl jsem ukecán,jeli jsme.Po příjezdu nemohli auto najít.Mezitím že nám ocení naše,Opel Vectra B.Po hodině!našli vůz,byl NEPOJÍZDNÝ NA DÍLNĚ!! Prý čerpadlo. Nakonec nebylo ani na dílně,ale před,no ale co uvidím na nepojízdném voze??Byl jsem vytočený na maximum,přehazovali si nás jak horký brambor,skončil jsem nakonec u jakéhosi manažera p.Grafa,který se nám teprve jako první omluvil,leč toho zmrda s kterým jsem telefonoval mi nepředhodil,jak jsem požadoval.Slíbil nám že vůz dají do kupy,dají mi doklad o tom že čerpadlo opravil skutečně Bosch a ne jejich Franta kladivem na dílně,plnou nádrž nafty a další slevu z ceny.Protože jsem byl už těžce unavený,a měl všeho plné zuby,odkýval jsem mu to,ale že opravený vůz převezou blíž,do Pardubic.Měl být hotový do týdne.Dali jsme zálohu 500kč,na převoz,abychom jistě přišli.Sprcha přišla,když jsem si šel pro papíry od našeho vozu,že jim ho tam teď nenecháme.Ocenění-10tis kč! a že už to zadali do PC,a že to nejde,že nás domů odvezou... To už jsem viděl rudě! Zřejmě zaregistrovali že překročili meze,a během 5ti sekund byly papíry na stole.Dojeli jsem dom,unavený,chudší o cca 1000kč,(benzin+dálniční známka) a iluze o nejlepším bazaru pod sluncem.
Vůz opraven samozřejmě nebyl,takže jsem si dojel pro stejný typ,opět do Prahy do AutoButo-kousek od AAA,levnější navíc o 10tis,ve slušném stavu,a můj nechal protiůčtem za 20tis,a dostal nádavkem zimní kola i s disky. Tomu říkám slušný obchod a jednání.Pro 500kč zálohy jsem si dojel cestou do Pardubic,kde jsem při neochotě pouze pohrozil že těm chudákům co tam posedávají povím jak jednají se zákazníky-za pár minut jsem odjížděl i s pětikilem.O tom,jak počítají případné splátky,když by člověk chtěl dát půlku hotově,a půl splatit-úvěry si zřejmě berou u Providentu! Za 40tis půjčených vrátit skoro 60??? Mám to doma na papíru.Dokonce přímo od p.Grafa,jak mi to tam počítal,nejvýhodnější splátky.... Už nikdy!
|
|
My jsme v Pražském AAA kupovali asi 4 roky zpátky auto a nemam si na co stěžovat. Je pravda, že pár dní předtím jsme tam prohlíželi jiný, evidentně totálně odrovnaný a prodejce ho prezentoval jako největší "voňavku", ale co jinýho čekat, vždyť je to jejich práce... Věřit tomu, co říká prodejce je totální dětská naivita. Když kupuju auto, kašlu na to co mi kdo říká a ověřím si skutečnost. V AAA je to alespoň možný, nechají mě projet, prohlídnout auto, i zajet do servisu... ve většině jiných bazarů vás před podpisem kupní smlouvy sotva pustí za volant...
Považovat stav tachometru v ČR za pravdivý jde prakticky jen v autosalonu, vůbec nechápu že to někoho takhle rozhodí. AAA tachometry na 99% opravdu samo nestáčí. BTW dobře servisovaná Toyota s 200tkm bez problémů dalších 200tkm najede.
Já být autorem, tak jsem rád že mi nabídli tu slevu, olej atd. Vsadim se, že u 99,5% jiných bazarů/prodejců by byl tak maximálně poslán kamsi...
|
|
lidi jsou lopaty a jsou po čísle, mam mondeo 1,8 benzín, kupovaný se 170k na tachometru, ted mam přes 350 a furt v pohode, minuly tyden v chorvatsku . . . denní ježdění. je to hlavne o udržbe a servise. jinak jak pise autor clanku - pokud on akceptuje staceni o 5-10, tak kde je potom podle nej hranice? staceni je neakceptovatelne, presto ze se deje. kdybych ti v obchodě vydal o 50kč mín, je to akceptovatelne nebo ne? nebo 20 ka je akceptovatelna?
|
|
|
Akceptovat to musim, pretoze sa to tak deje dennodenne a nikto s tym nic nedokaze urobit. A pokial sa to deje v malej miere, tak mi je to viac-menej jedno. Ale priznajte sam - je sakra rozdiel medzi 10k a 100k. Ked mi v obchode vydate o 1Kc menej nebudem robit povyk, ak mi vydate o 50Kc menej, to by som sa uz ozval. Asi taky rozdiel vidim v tychto cislach.
|
|
|
V principu jde ale o dvě úplně stejné zlodějiny. Nelze mezi nimi dělat rozdíl.
|
|
Moje zkušenost je nepodobná ničemu,co se zde presentuje,leč z důvodu,který hned přiznám:dávný kamarád na výkupu AAA Praha.Když jsem mu před cca 10 lety sdělil,kolik na Feldu fkombíku mám,šli jsme podél nekonečné řady a já nadšeně ukazoval:"tuhle,nebo tuhle!".On však koutkem úst cedil "ne,ne e,taky ne"a když si nebyl jistý,nabral rozum od postávajících firemních pláštěnek.Nakonec usoudil,že si na kvalitu budu muset počkat-čekal jsem sice 14 dní,ale výsledek stál zato.Servisní knížka,II.majitel,najeto 100tkm a nebouraná.Vůz sloužil naprosto úměrně své konstrukci a díl.zpracování,tzn.bez skryté vady.
Kdybych se však spolehl na svůj laický výběr,pravděpodobně bych daleko nedojel..
|
|
Tak tahle věta mě dosti dostala:
"Ba naopak společnost AAA AUTO lobuje u zákonodárců České republiky..." Sice je to veřejným tajemstvím, že naši politici jsou úplatné sv-ně, co by za zlámaný groš prodaly i svoji babičku a ještě si nechaly vyvrtat koleno, ale tady je áčka pěkně práskly... :D
Jo a "moje" příhoda z áček. Táta tam chtěl prodat Citroën XM Break 2,1 TD r.v.94. v áčkách(byl jsem tam s ním). Bylo to v Praze. Tenkrát, když se to snažil prodat, tak to mělo skutečnou cenu nějakých 180 - 200 tisíc kačen. Bylo to v perfektním stavu. Hydractive v pohodě, interiér zachovalý, motoricky to bylo v perfektním stavu. Ten slizounek, když si to prohlídl si za to řekl 120.000 kačen(slovy sto dvacet tisíc korun českých). Táta je poslal do háje a píchli jsme to v našem kraji do nějakýho bazaru, kde si řekli za tohle auto těch 170.000 kačen a za 200.000 to pak prodali.
|
|
Hm, já když jsem vybíral auto, málem jsem se z českých autobazarů vošukal. České autobazary, a to včetně AAA - to je jedna velká stočená střelnice. Nemyslím si, že by áčka nějak výrazně vybočovaly. Když jsem chtěl slušný auto, museli jsme do Německa. Je to až s podivem, na rozdíl od českých bazarů tm znají rozdíl mezi slovy "verkrazt" a "total schade"...:-))
|
|
Řekl bych, že pan Švestka má nejspíš v AAA v brzké době utrum. Sesypat se před zákazníkem a přiznat chybu... to se Dennymu nehodí.
BTW, kdysi jsem si v AAA taky koupil auto. Omega, žádný zázrak, ale za ty prachy se nedalo nic moc očekávat. Co mě ovšem dostalo - a na place to těžko poznáte - že katalyzátor byl nahrazen kusem průchozí trubky, takže lambda sonda nefungovala a motor jel podle toho. Na reklamacích mi řekli, že o tom nevědeli, tudíž se o skrytou vadu nejedná a zádný odstoupení od smlouvy taky ne. Tenkrát tam ještě zaměstnávali holohlavé tučné zátylky, kteří neodbytné zákazníky dovedli usadit v pípadě potřeby i ručně. Je to už deset let, měl jsem dojem, že se za tu dobu stihli trochu zkultivovat... ale zdá se, že se opět pletu :-)
|
|
Už jsou to asi čtyři roky --- nutně sem potřeboval money a moje čerstvě dolíznutá Toyota Cariana E v plný výbavě putovala do áček --- obrečel sem vydřidušským 165000 ale co sem moh dělat, prostě sem je potřeboval - za čtrnáct dní mi volal natěšenej pán že jí koupil za 390 a jestli bych nenašel servisní knížku o který mu tvrdili že sem jí s autem nedal - jooo pánové - takhle se vydělávaj peníze
|
|
|
jj.. tuším, že minimální zisk je něco kolem 20 000 na auto.. pak už se jim to nevyplácí vůbec brát..
|
|
Ano, ten clovek z AAA ma pravdu, onni tachometry nestaci, oni si je nechavaji stacet. Praktiky AAA znam bohuzel moc dobre. A dobre udrzovanych aut se i stava, ze si bazarni zmrd vezme dobrou soucastku, prdne si ji na svuj vehikl a spatnou vrati do auta k prodeji.
|
|
"Toto Vaše tvrzení se nezakládá na pravdě a ze strany AAA AUTO NIKDY nedošlo k neoprávněné manipulaci s počítadlem kilometrů."
Pan Novák je pěkný vtipálek. Na vlastní oči jsem se stal svědkem případu, kdy AAA vykoupilo Škodu Fabii v jiném bazaru za 120k a 130k km. Za dva týdny se prodala u nich se 70k km za 160k. Ty kilometry se asi vypařily, co?
|
|
|
jj, ja som este na tento jeho email odpovedal, ale ten sa sem uz nedostal. Okrem mna tam boli so mnou este 3 osoby + predajca, ktori toto videli na vlastne oci. Ked im toto nestaci, tak neviem co chcu. Dodnes lutujem, ze som so sebou nemal fotak, aby som mal aky-taky dokaz...
|
|
Nějakej šťouchač holí do kusu gumy, co má plat,že normální člověk na to musí pracovat 10990 let, mi AAA doporučuje každý ráno v rádiu. Co mám dělat? Není on férovej chlap a nemám ho poslechnout a něco tam koupit?
|
|
|
Jo, na to lze reagovat různě.
Třeba tam rovnou naběhnout a od skvělých profesionálů si nechat prodat nějaký pojízdný křáp.
Nebo tu zprávu odfiltrovat tak, jako kdyby se z rádia ozývalo ticho.
Lze i tuto stanici vůbec neposlouchat, či rádio nezapínat.
Nebo na tu reklamu hodit nějakou hlasitou repliku pro pobavení ostatních, jako jeden můj kolega v práci.
------
|
|
http://auto.idnes.cz/zpoved-mechanika-stacim-tachometry-no-a-co-fi6-/auto_ojetiny. asp?c=A070820_161358_auto_ojetiny_fdv
Tento link posielam každému, kto sa zmieni, že by chcel kúpiť auto z bazáru...
|
|
|
Bud ten clanok uz neexistuje alebo mi nefunguje link... :-( Skoda, rad by som si to precital.
|
|
|
Jenom hledat - dej tam jen adresu a nahoře do vyhledávače napiš zpověď a jsi tam.
|
|
|
Vložila se tam mezera - za tečku. To je vlastnost diskuzí na Dfensu, aby to nemrvilo titulní stránku.
|
|
|
K autorovi článku: z toho si nic nedělej, ty jsi to auto alespoň nekoupil...
Já jsem před půl rokem byl u AAA gaxtas v Teplicích a vlastně jsem tam ani nechtěl jít, prostě jen už kvůli jejich blbé pověsti, ale nakonec mě ukecal "můj známý, odborník na vozy" ... vše super, jednání a tak... vybral jsem si Peugeot 406/2.0 HDi - rv 99 (jezdím 50km denně do práce, spotřeba 5l/100 je pro mě rozhodující faktor), slíbili hory doly, výměnu kol atd.. nakonec skutek utek na telefonáty reagují dalšími sliby, auto mělo podlě nich najeto 120tis km... po hooooodně dlouhém hledání (záložní paměť nefungovala - asi náhoda) jsme přes technickou prohlídku zjistili, že někde existuje záznam o najetých km při poslední technické prohlídce, a vůz má najeto minimálně téměř 300tis km... na tuto informaci reagovali: neručíme za to co se s vozem dělo před tím než se dostalo k nám ... tímto bych chtěl poděkovat mému známemé "odborníkovi na khárs" a AAA ganxtas, za to, že mě obrali o roky vydělávané money
A všem ostatním: AAA nebrat, jezdí f tom přece Jágr, a kdo by chtěl ojetinu po něm :P
|
|
Když jsem kupoval auto, takjsem si vzal kamaráda automechanika. A nabízely mi 2 auta. Jedno r.v.99 a jedno r.v. 96. A ta 99 byla v daleko horšim stavu, i když měla najeto o 50% míň. Takže jsem vzal 96 a spokojenost. Servisní knížka a počet km se dneska nedá uhlídat, takže je to jenom o tom, vzít si s sebou někoho, kdo tomu rozumí. Na jaře budu kupovat zase ojetinu, takže postup zopakuju. Nevěřím nikomu (jsem paranoidní?).
|
|
Já měl zkušenost z druhé strany - jako prodávající. V roce 2002 jsem jim prodal filcku 1.6 za cenu skoro podle mojí představy. V roce 2005 jsem jim nabídl Oktávku - stříbro, metla, dehet, elektrika. Nabídli směšnou cenu a auto jsem prodal o 45 K dráž v bazaru autorizovaného dealera, kde jsem ho koupil. V roce 2006 jsem jim prodal VW Bora za cenu, která byla v toleranci mojí představy - 255 K (já chtěl 270 K). Obecné zkušenosti bych shrnul takto:
- ať se to komu líbí nebo ne, jsou prostě největší bazar a tedy se dostávají do kontaktu s největším šmejdem.
- největší chybou by bylo nabát dojmu, že oni jsou špatní, tedy ostatní bazary jsou čisté jako holubice. Ostatní jsou totiž většinou překupníci, takže za nic neručí. Asi by bylo mnoho historek o prodejích kradených vozů a jejich zabavování - viz jiné články D-Fense o bazarech a jejich praktikách. VŠICHNI JSOU TO ŠMEJDI.
- pokud jim nabídnete solidní auto - 1. majitel, servis, nebourané apod., většinou dostanete slušnou cenu, pokud nemáte línou hubu. Pro info - tu mojí Boru prodali za 279 K. Protože jich nabízeli asi 5, lehce jsem jí poznal, byla nejnovější, jediná v TDI a hlavně k ní nabídli zahrádku. takže marže 24 K, ale z ní platí povinné ručení, dávají Vám nějaké gumy grátis apod.. Takže běžný průměr.
Výtky na jejich adresu bych shrnul takto:
- úplně lživá tel. nabídka typu "hlavně aby přišli, pak je zkusíme".
- úplně nevzdělaná telata u výkupu. Pokud není vidět zlomená střecha, končí prohlídka po max. 4 minutách, včetně zkušební jízdy. Něco jako rampa, diagnostika apod. někde vůbec nemají. Je jasné, že neodchytí spoustu šmejdu. Lepší filtr na vstupu by znamenal, že za slušná auta by nabídli lepší cenu.
- pokud se nedomluvíte, opakované tel. otravování s "úžasnou nabídkou". Ta většinou spočívá v nabídce slevy "5 až 10 tisíc" na koupi vozu u nich. Podobných letáků leží na jejich provozovnách metrák a tuhle slevu dostane každý. Taky ji opakují v rádiu a novinách. Je to trapné a ubohé.
- Pokud je do prdele pošlete definitivně tak mají snahu aspoň oprudit. Jedno auto jsem jim neprodal - viz. výše a pak jim sdělil, že jsem Oktávku prodal mnohem lépe u dealera. Na to mi ten kokot od nich sdělil, že jsem si tedy parádně naběhl, protože te'd ručím za všechno, za skryté vady, za to kdyby bylo vozidlo odcizeno!!! atd.. Víceméně se z toho tedy poseru. Tak jsem tomu kokotovi vysvětlil, že se jednalo o moje auto, koupené od dealera, servisované a tedy žádné skryté vady, natož krádež nepřipadá v úvahu. Tím mě hóó´dně znechutil, hajzl. A protože nikdo od nich neřekne jedinou větu, kterou nemá v manuálu, pak to je oficiální politika firmy.
- neetické chování pracovníků, kdy se snaží Vás za každou cenu ošulit, při prodeji zvlášť. Nahrát si někdy jednoho z těch kuliferdů, bylo by to skoro na žalobu.
- úplně příšerné doprovodné služby, hlavně "výhodný úvěr" a "výhodný leasing". Jedná se bezkonkurenčně o nejdražší a smluvně nejhůře "pro zákazníka" finanční službu. Stačí to vyzkoušet a porovnat. POjmy jako RPSN nebo jiné srovnání považuji za perverzní, protože je zásadně nesdělují a neuvádí.
- POkud něco podělají, za žádnou cenu nepřiznají barvu a pouštějí svůj kolovrátek "...nejvýhodnější na trhu, otevřené jednání, korektnost apod.".
- Mister Denny má ještě mnoho co zlepšovat, ale velké množství ostatních ještě více.
PS: rád bych věděl, jestli mi ten Jarouš Jágrů lže, že všichni z "Džegr týmu jezdí v bourácích od AAA" Mám takovej pocit, že Jarouš určitě ne. Pak je to ale pěknej hajzl.
|
|
http://www.tipcar.cz/toyota/toyota-avensis-1.6i-81kw-cz-7042277.html
|
|
Blázen, blázen a ještě jednou blázen. Jen ten, kdo to ještě nezkusil, může vstoupit do autobazaru a to nejen do slavných AAA. Počítadlo stavu najetých km je to poslední, co má smysl kontrolovat, toto číslo je pouze k smíchu či spíše výsměchem překupníků aut.
Je úplně fuk s čím do autobazaru přijdete, pokud nemáte žádnou zkušenost, jste vždy za kolouška = lovná zvěř, kterou je třeba maximálně obrat. Můžete auto prodávat, budou vám přísahat kolik dostanete na ruku, ale kolik to bude ve skutečnosti a kdy to dostanete, to už je jiná. U kasy vám řeknou, že strhávají poplatek za to a za to, dejte nám číslo účtu my vám peníze pošleme, přestože se mluvilo o hotovosti. Nebo "dle smlouvy" třeba po půl roce, když už máte advokáta, který jim posílá upomínky. Btw smlouvy: naprosto běžně se jedná o smlouvu o zprostředkování, což je také obcházení zákona. Převod na registru do 10 prac. dní dle zákona? K smíchu, můžete čekat klidně měsíc, vždy vám to nějak zdůvodní.
Chcete auto koupit? Tak to už je obrovská loterie. Může být u nás legalizované, ale zkuste vyjet za hranice? Zpátky pošlapete pěšky. Zodpovědnost dle zprostředkovatelské smlouvy naprosto žádná.
Toto vše je možné snad jen u nás, proto po zkušenostech, které mám, říkám: Auto jedině nové u autorizovaného prodejce a staré tam nechat na protiúčet, ta nižší cena za ten klid myslím stojí.
|
|
není můj šálek kávy, může mi prosím nějaký pamětník Federace osvětlit frázi "Píliť si pod sebou konár"?
|
|
|
Podřezávat si pod sebou větev.
|
|
|
dík. tak trochu jsem si to myslel, ale taky jsem měl zato že větev je haluz.
|
|
|
To rikame my v Brne. Je potreba jit pro slovnik jeste kousek dal...
|
|
|
haluz je aj po nasom: konar (větev),
alebo haluška, AKA halucinacia
|
|
|
Nic ve zlém, ale přijde mi trochu morbidní, když někdo potřebuje překládat ze slovenčiny do češtiny a naopak. Asi jsem fakt stará struktura, jak tuhle o mně prohlásilo jedno mládě z naší rodiny, protože (roz)umím slovensky a rusky...
|
|
|
Nic ve zlém, ale znáš vůbec význam slova "morbidní"?
|
|
|
Takova je proste doba. Ty jsi asi starsi rocnik, slovenstinu jsi asi bezne slychaval v TV, tak s ni nemas problem. Stejne tak, jako moji rodice. Ja jsem rocnik 80 a slovensky rozumim velmi spatne. U mluvene reci to jde, kdyz na me promluvi slovenka v Bille, tak vim o co jde. Tam je par pouzivanych frazi, jako treba dovi :-) Se slovenskou televizni hlasatelkou je to uz horsi, tam musim poslouchat velmi pozorne. A treba sekuritak ve firme, ktery trochu huhla je uplna traga. Tam jenom kejvam jako ze jo, ale nevim vubec nic. A kdyz prijde na psany, text, tak to rovnou preskakuju. U toho se musim soustredit na kazde slovo uplne stejne jako u anglictiny. Jen s tim rozdilem, ze u angliny potrebuji obcas slovnik.
|
|
|
Zajímavý, jsem ročník 79 a slovensky rozumím velmi dobře ;-)
|
|
|
Ja se to na rocnik svest nesnazim. Podle me je to o tom, jak kdo prijde se slovenstinou do styku a ma ji naposlouchanou. Jak rikam: v Bille par frazi, v TV jednou za uherak jedna reportaz. Tak se potom nemuzu divit, ze to pro me je prakticky cizi jazyk.
Treba takova kapelka Horkyze Slize mi dava dost zabrat :-)
|
|
|
Si byl do rozdělení federace v emigraci? ;-)
Čéče ani nevim z čeho mám slovenštinu naposlouchanou, nejspíš nejvíc z televize, některý zahraniční seriály se dokonce t.č. dabovaly slovensky (Dempsey a Makepeacová, nedávno jsem to viděl předabovaný do češtiny, no děs běs).
Roky jsem neměl možnost v tý bedně slovenštinu slyšet, až poměrně nedávno jsem naladil na satelitu JOJku (a TA3) a nedělá mi problém to sledovat. Dokonce ani mojí vlastně už manželce (tj. už ne přítulkyni), která je ročník asi 82.
|
|
|
Na ročník se dá svést hodně, ale ne všechno. Zažil jsem i starší lidi kterým nešla slovenština pod kůži i když prožili 3/4 života ve společném státu, měli k ní blok. Podobně jako s němčinou u válečné generace.
V časech vydavatelské knižní nouze jsme někteří kupovali dychtivě aspoň slovenské překlady žádaných knih, Slováci byli třeba na du Maurier mnohem štědřejší. Nebo takový A.C.Clarke. V zaujetí četbou pak člověk ani nepostřehl, že se vlastně prokousává jinou řečí a současně si v hlavě vytváří slovník ;-)
U angličtiny tahle metoda ve věku, kdy se člověk učí sám, v té době bohužel nepřipadala tolik v úvahu...
|
|
|
Nasel jsem doma po mamce Hlavu XXII ve slovenstine a nedostal jsem se dal jak na desatou stranu. A jako malej jsem se snazli cist ve slovenstine nejake Mayovky, ale neslo to. Ale je fakt, ze mamka precetla celou dedovu knihovnu, ktera byla prevazne ve slovenstine. Je to asi opravdu jen o cviku a zvyku.
|
|
Ja byl u konkurence (CarAces Prague).
technik celkem v pohode, nic mi nevnucoval - dojeli jsme do autorizovaneho servisu - kupni prohlidka - 1.maj+serviska, highscan, brzdy, geometrie.. ok
obchodnik - to uz bylo jine kafe - smlouva je sepsana tak, ze podepisete stav vozidla (snizeny vykon, opotrebovanost, atd..) takze pocitejte, ze to proste nevyreklamujete..
Aspon ten puvod je fajn, ze vam to nekdo nesebere, kdyz uz to date do kupy.. Kontaktoval jsem puvodniho majitele (tuseni, ze mu zbyly zimni pneu bylo spravne).
koupeno 70tis + najeto 40tis - pravidelny servis = zatim bezvadny tuk,tuk,tuk.
|
|
komentare nemam cas citat, avsak reagovat musim.
Pred casom som sa rozhodol kupit si ojazdene auto. Bez ohladu na zlu reputaciu som navstivil AAAAuto v BA. Nasiel som si pekne auto za prijatelnu, to jest trhovu cenu. Bolo v dobrom stave, cena presne zodpovedala trhovamu priemeru. Mal som so sebou skuseneho mechanika, ktory auto prskusal, podrobne prezrel - aj na rampe, a moj vyber schvalil.
Teda som sa dal do rokovania s miestnym poskokom. V protokole, ktory je sucastou zmluvy bolo uvedene, ze auto je rpakticky nepojazdne, nebrzdi, nesvieti, nechladi, nekuri, skratka nie je sposobile jazdy v principe. Ked som sa pytal preco to uviedol takto - ked to nie je pravda - tak mi uviedol nie to, ze to auto je rozbite, ale to, ze to oni tak robia, lebo je to ojazdene auto...
Potom som si este precital zmluvu a tam zase maju uvedene, ze ziadna zaruka technickeho stavu nie je, lebo auto je predavane pod trhovu cenu - co je somarina - a preto si pripadne, hoci fatalne problemy mam zaplatit sam.
Tak som sa zdvihol a siel do prdele.
Teda - nekupujte u zmrdov a sami vyhynu. Tak som to urobil ja.
Hoci som si isty, ze to auto bolo v poriadku, ze sa mojej zene i mechanikovi pacilo.
Takze tak.
|
|
Mám tu firmu na indexu od roku 1997. Od té doby setkání s touto firmou všem přineslo jedině smůlu v podobě starostí se špatně nakoupeným automobilem. Naposledy nedávno. Tahal jsem z dálnice zákazníka firmy AAA. Ford Fiesta. na tachometru najeto 078000 km. Praskl rozvodový řemen. Ať mi nikdo neříká že zase nepřetočili tachometr. K tomu klasika. Rezerva z jiného typu auta nepasovaly ani rozměry pneumatiky ani rozteče děr. Ještěže jsme se podívali. Mám s Áčky své zkušenosti. a není to zkušenost jediná. Od Áček již ani trakař.
|
|
|
Rozvodový řemen se po nákupu ojetiny nechává zkontrolovat i pokud je "ofic" nový. Při sebemenších pochybnostech o stáří se dává okamžitě nový. Tachometr byl jistě přetočený, ale rozvodový řemen neroztrhnul.
|
|
|
Jenže když se ti to stane cestou domů od Áček, tak to nasere. A když navíc ani rezerva není původní, jiný rozměr, jiné rozteče. Bylo to v noci na dálnici. Nebyl čas ani podmínky ke kompletní prohlídce auta. Vzal jsem lano, auto odtáhl na místo kde ho bylo možno bezpečně odstavit. Dále jsme jeli spolu, zavezl jsem chlapa domů, co taky jiného v noci nebyla to tak veliká zajížďka, cestou jsem mu vynadal, že koupil auto u Áček. Slíbil že už to nikdy neudělá. Věřím že slib dodržel.
|
|
|
OK, cestou z áček to naštve. Fakt je, že pár set kilometrů by to vydržet mělo.
Já jsem u áček auto před dvěma a půl roky koupil. A musím říct, že si nemůžu stěžovat...
|
|
|
Zarniwupe, měli bychom porozjímat nad Tvým výrokem "tachommetr byl jistě přetočený, ale řemen neroztrhal"
Zkus se nad tím znovu zamyslet. Řemen tachometr neroztrhal, to že byl přetočený je vlastně OK? Vždyť to dělá skoro každý...? A nenapadlo Tě, že už tohle by mělo být pro každého důvodem dát si takovou firmu na index? Tak autobazar nás okrade, protože co jiného znamená přetočený tachometr a my to bereme jako normální, jako OK!?
Kdepak už kdyby šlo jenom o tento jediný případ, tak by to alepoň pro mne byl pádný důvod nadále u takové firmy nenakupovat. Protože pokud budeme na takové zlodějiny dobrovolně přistupovat, tak dnes koupíme auto s přetočeným tachometrem a zítra, co bude zítra? Zítra nebo příště se nám snad rozpadne auto hned za vraty autobazaru AAA. Cedulku "JEZDÍ SUPER" nebo "JEZDÍ VÝBORNĚ" si necháme dát doma za rámeček.
To že Tobě jezdí auto neznamená že autobazar AAA je důvěryhodná firma. Já bych od nich už nekoupil ani trakař.
|
|
|
Hm, vsouváte mi do úst něco, co jsem nenapsal. Nepochybuju o tom, že přetočit tachometr je zlodějina ať je to o 100, nebo o 100k kilometrů.
Jen jsem se pozastavoval nad tím, že je možné koupit auto v bazaru (a je mi úplně jedno, ve kterém) a aniž před ho tím nechám zkontrolovat, jdu ho protáhnout na dálnici, kolik to teda ku*a jede.
Ostatně sám pisatel uvádí, že známého odtahoval v noci z dálnice.... Zřejmě se na té dálnici vracel z autobazaru sem a tam, dokud nenastala noc... anebo zabloudil?
Také nikde nepíšu, že AAA jako takový, je důvěryhodná firma. Ovšem na základě vlastní zkušenosti si nedovolím napsat ani opak. Jen jsem si dovolil uvést, že jsem u nich koupil auto a s tím autem přes dva a půl roku k plné spokojenosti bez větších problémů jezdím.
Nic víc, nic míň.
|
|
|
Možná jsme si Zarniwupe trochu neporozuměli.
Co se týče toho odtahu z dálnice. Nebyl známý, zastavil jsem protože jsem viděl, že má problém a tak já v podobných případech pokud situaci nevyhodnotím jako rizikovou zastavuji druhému ku pomoci. Ten člověk se vracel s autem z autobazaru AAA Praha. Nejezdil sema tam dokud nenastala noc. Bylo to začátkem zimy nebo koncem podzimu a to se stmívá dost brzy. Předpokládám že si člověk z Moravy když už přijede do Prahy chce vyřídit taky něco víc než nákup auta u Áček a taky důvodně předpokládal že Ford Fiesta najeto 78 tisíc km by neměla být nějaká šunka se kterou by mělo být riskantní dojet z Prahy na Moravu. Ano, Fordy Fiesty při 78 tis. km nebývají šunky a já bych se taky nebál s takovým autem jet po dálnici, pokud by ovšem nebylo zakoupeno u Áček. Pořád jsem přesvědčen, že tu firmu mám na indexu právem a považuji za správné o tom informovat veřejnost.
Považuji to za svou morální povinnost, odtáhnout nepojízdné auto ze silnice, protože jindy podobnou pomoc mohu potřebovat zase já. A taky informovat veřejnost jak se vyhnout maléru. Jít kupovat auto do Áček, tak to je na ten malér hodně spolehlivě zaděláno.
Jednou uletí rozvodový řemen, jindy píchneš a nepasuje rezerva, na což bylo taky u toho auta zaděláno, stačilo jen píchnout kolo. U auta od AAA příště Ti zůstane volant v ruce před zatáčkou, uletí kolo zkrátka vysoká pravděpodobnost že se stane cokoliv. U Áček totiž s auty neskutečně čachrují. Nejenže přetáčejí tachometry, ale taky čachrují s rezervami a hodí Ti do auta klidně rezervu z motorky, kuchají z aut autorádia a vůbec čekat od nich můžeš prakticky cokoli.
Taky v neposlední řadě zaměstnávají internetové diskutéry, kteří mají za úkol rozplývat se nad tím jak u Áček koupili auto a jaký to byl superkšeft. Áčka vydávají za reklamu řádově desítky milonů, protože bez toho by od nich už dávno nikdo nic nekupoval. Vždycky se někdo najde koho přiláká supercena za auto které "JEZDÍ VÝBORNĚ" anebo "JEZDÍ SUPER". Kdo tam byl ten zná tyhle hesla a nápisy za okny a tak ví o čem je řeč. Když tam přijedeš, tak inzerované auto za tu super cenu právě před chvíli prodali, ale tady mají to samé auto sice o dvacet tisíc dražší, ale jezdí super. Jenže mnohdy super jenom za vrata a domů přijede na autolaně.
|
|
|
Ok.
Rozhodně nejsem diskutér zaměstnaný áčky. :)) A netvrdím, že můj nákup u nich byl superkšeft. Prostě normální... já nevím, co bych o tom psal...
A vlastně můžu.
Chtěl jsem Vectru B. Jednu jsem si vybral na netu. Tu měli přivézt. (Předtím jsem tedy přímo v bazaru obhléd i jiná auta). Přivezli jinou s tím, že u tamté byl porouchaný motor. Osobně si myslím, že ji prostě střelili dřív. Ta další byla asi o 10k levnější.
Auto po druhém majiteli.
Prolezl jsem ho horem dolem, ověřoval jsem si nezávisle na autobazaru původ. U Opla jsem zjišťoval motorizaci, barvu atd. - jestli se v daném období v té verzi vyrábělo etc. (což se dá zjistit). Na rampu mi ho hodili bez řečí okamžitě po "testovací" jízdě.
Sranda byla, když jsem obešel auto a prohlásil, že je bouraný na pravou stranu. (Dá se zjistit podle čísel na sklech - málokdo se s tím patlá tak, že by sháněl okna aby aspoň rok odpovídal.)
Nevím, jestli bylo skutečně bourané (teď už můžu říct, že na 99% ne a jestli ano, pak to bylo opraveno dobře, čili že nic), každopádně na to samotná kastle nevypadala. Následoval cvrkot kolem auta, jak prý jsem na to přišel (nevím, jestli měli na mysli, jak jsem je prokouknul, nebo jak jsem zjistil něco, o čem skutečně nevěděli) a sundání tapecírunku ze dveří. Vypadalo to ok (a po těch 2+ letech stále je). Měněné prahy, případně jejich opravu, rovnání káry, pokud to není provedeno skutečně dobře, si dovolím poznat...
Autorádio tam bylo orig. s kartou (samozřejmě odpojili baterku), rezervu a příslušenství jsem si zkontroloval......
Servisní knížka se zápisy z dob prvního majitele, tj. cca tři roky, za druhého majitele, také cca 3 roky, už ne.
Španě ukazuje displej "autopilota", nebo jak se ta věc vpravo od přístrojovky jmenuje. Bohužel nevím, jestli to při první prohlídce auta bylo v pořádku. Jestli ano, tak to stihli vyměnit - ale ruku do ohně za to dát nemůžu.
Taky mi vadí, že je nákup v autobazaru taková kovbojka s tím, že mi stejně může něco utéct. Ale úplně stejně bych postupoval při nákupu v JAKÉMKOLI autobazaru, bez rozdílu.
Nepovažuji se za odborníka, jen za zajímajícího se laika. V autobazaru se mnou nebyl žádný doprovod, nechal jsem se od lidí co mě od nákupu v áčkách zrazovali poučit, na co se mám tedy zaměřit a co mám kontrolovat. S tím, že když budu mít trochu štěstí, tak se snad neseknu.
Utrpení potom bylo, dokopat autobazar k přepisu auta. Pomohlo až pohrožení trestním oznámením pro podvod, nebo něco takovýho jsem tehdy vymejšlel. Každopádně to zabralo a pak už to bylo promptní. (Detaily si už nepamatuju, ale jezdil jsem asi tři měsíce na starých značkách.)
Opravy: okamžitě: výměna baterie, výměna rozv. řemenu + vodní pumpy (podle záznamů na deklu a stavu tachometru měl vydržet ještě asi 20k), olej, náplň chladiče
po roce: brzdové obložení komplet, technická kontrola, takže kontrola motoru + výměna nějaký tý žárovky, geometrie
letos v létě: zadní stabilizátor + komplet kostičky zavěšení (já ty názvy všechny neznám), takže zase geometrie. Samozřejmě běžná údržba (náplně, olej, filtry...) Všechny opravy (až na běžné), protože jsem rozhazovačnej trulant, v autorizovaném servisu...
Nemám, co bych dodal. Snad jen to, že v zájmu nezahájení flameware prohlašuji: Nedoporučuji nákup v AAA. Už z toho důvodu, že jsem z diskuzí na netu a informací z mého okolí o AAA natolik vyděšený, že tam raději nakupovat už nebudu.
Samozřejmě může každý říct, že jsem měl jen v tomto případě štěstí a také z tohoto důvodu už ho nebudu pokoušet.
Teď jsem si dal náhled a to je tak strašně dlooooooouhý, že to stejně nebude nikdo číst. :-)
|
|
|
ale jo.. já to četl :-) .. Jinak si myslím, že polovina problémů Aček je v tom, že ty šunky co vykoupí u nich na tu technickou ani nejde, a když jde, tak jen nalepí nálepku a vůbec to nekontrolují.. To že jim do bazaru tam prodaj šunku s přetočeným tachometrem je asi normáka sport obyvatel ČR.. k tomu oni taky určo něco stočí ..pak to přeleští a prodaj..
|
|
|
Rozvody, čepy, náplně, svíčky, občas nějaký těsnění, silentbloky (ramena, kosti stabilizátoru, atd.) je standartní oprava po zakoupení vozu, protože neznám auto, co má najetý víc jak 50k, který by mělo všechno v cajku a může být servisovaný jak chce...např. hoši od Schade wagen tvrdí na jednom firemním autě, že spojka zabírající 5mm od vrchu je v pořádku a to, že tam občas nejde zařadit dvojka je taky OK...toliko ke garančkám, který sou na 2 věci, ale ani jedna není stav vozidla...
|
|
|
Hodně krát jsem todle už slyšel.Ovšem já jezdím autem od aaa skoro čtyři roky a vše je v cajku.Auto bylo pravidelně servisováno ve značkovém servise (hyundai olomouc)první majitel naj. 94 tis.Byla mi bez řečí umožněna prohlídka v hyundai,zkušební jízdu jsem mohl absolvovat až do aleluja.Netvrdím,že přístup z jejich strany byl na 100 %,ale jinak vše proběhlo óká.Tož todle je má zkušenost s áčky. H.
|
|
To je jako s tim Acerem - ze jsou AAAcka smejd i nejhorsiho kalibru se vi uz mnoho let.
|
|
stala se nam podobna situace. planovali sme koupit auto opel omega B, rv 97-99 v cenove relaci 70-100 000v prazskem autobazaru sme si vyhledli dve auta a slo se na vec. napred sme si ovsem zavolali, jestli auta maji a v jakem jsou stavu. bylo nam sdeleno, ze auta jsou v dobrem stavu a ze je maji. po prijezdu do prahy sme zjistili, jak se veci maji skutecne :-) prvni omega, udajne naprosto v poradku mela rozbite celni sklo + uplne znicenou prevodovku. o tom se nam nezminili. druha omega, ktera mela byt s drobnymi vadami mela vady velke. alespon ja bych si netroufl auto, ktere me odreny a domlaceny cely jeden bok takto hodnotit :-) kriva kola a urvana zrcatka samozrejmosti. odjeli sme proto nazpet do brna :-) v pristim tydnu sme se vydali do olomouce, firma huyndai olomouc, kde stala dalsi vytycena omega. rv 11/97, stribrna metla, plna vybava krome kuze a tempomatu. najeto podle tachometru 227t km, servisni knizka koncila posledni radnou prohlidkou na hodnote 180 000. dokonce sme dostali i slevu a to ze 75 na 70 tisic za platbu v hotovosti a odvoz auta. s autem se za posledni rok najezdilo 11tkm a porad je jako nove. koroze sice zacina pracovat, ale jinak naprosto ok. za rok sve existence proslo vymenou jednoho dilu, a tim to konci.
co z toho plyne? radsi do mensiho bazaru, kde se zachovaji korektne a je to vyreseno. praha mi celkove prijde jako raj bazar zlodeju ( a sidlo vlady) :-)
A opravdu si myslim, ze toto auto nema kilometry stocene narozdil od mnoha dalsich. 223tisic za 9 let existence je velice realna hodnota.
|
|
Když jsem onehdy hledal na webu parametry jedné součástky do mého auta, náhodou jsem narazil na spoustu stránek západoevropských autobazarů, které svým zákazníkům poskytují velmi podrobně specifikovanou garanci kvality prodávaného auta. Místo obecných keců byly u každého auta uvedeny desítky garantovaných charakteristik, včetně přesně specifikované záruky, například že součástka XY je v takovém a takovém stavu a že je na ni poskytována garance X tisíc kilometrů nebo Y měsíců. Je logické, že této garanci musela předcházet velmi podrobná prohlídka auta s pečlivou diagnostikou, což se přirozeně muselo odrazit i v ceně. I samotná záruka jistě nebyla zadarmo. Ale po zkušenostech s našimi autobazary jistě nejsem jediný, kdo by si rád připlatil dejme tomu takových 30 % z "obvyklé" ceny (možná i víc), jen kdybych měl reálnou záruku, že auto je skutečně v tak dobrém stavu, jaký prodejce uvádí. Divím se, že se u nás ještě nenašel autobazar (samozřejmě spolupracující s kvalitním autoservisem), který by takové "ojetiny se zárukou" nabízel. Ona záruka by pochopitelně musela být velmi pečlivě specifikovaná (žádné obecné žvásty o "certifikátu kvality") a samozřejmě také bez řečí dodržovaná. Jde-li to "na Západě", proč to nejde u nás?
|
|
|
Proč by to nešlo? Ovšemže by v tom nebyl v zásadě žádný problém.
Jenže není trh: ti, kdo by šli do takového bazaru nakupovat, stejně snadno nakupují v zahraničí. A ti, pro koho je nákup v zahraničí zásadní problém, by nešli do takovéhoto bazaru.
(Zajisté existují i výjimky z minulého ostavce, ale těch je v Kocourkově tak málo, že by neuživily ani trafiku, natož autobazar.)
|
|
|
Myslím, že lidí, kteří nemají možnost jezdit pro auta do zahraničí je dost. Například já. Nemám známého "machra automechanika", naprosto netuším, jak se nakupuje v zahraničí a nemám čas to zjišťovat, protože po autu se začínám poohlížet teprve v okamžiku, kdy mi to předcházející vypoví službu a jeho oprava se ukazuje jako vysoce neekonomická. Vybírám si ojetinu v ceně kolem 100 tisíc Kč a předem počítám s tím, že do ní ještě tak 20 až 30 tisíc vrazím na různých opravách a preventivních výměnách. Při nákupu v bazaru se však vždycky bojím, že auto má nějaký fatální problém, který se projeví krátce po koupi a jehož odstranění by přišlo na mnoho desítek tisíc. Kdyby mi dal někdo záruku, že tam žádný takový problém není (a že v případě objevení takového problému budu moci auto vrátit), rád si připlatím.
|
|
|
Upříme to je pravda.
Rád bych zaplatil nějakých 20 - 30 tis. ceny navíc, kdybych měl jistotu, že olej a řemen jsou opravdu vyměněny, auto je v bezchybném technickém stavu a po 5tis. km mě nečeká výměna lozisek, od AAA přesoustružených kotoučů (papíráků) + desky, a kompletní obutí, protože kola co jsem na autě dostal měli sjetý vzorek že vypadali jako z F1...
Že se můžu na něčí služby a sliby spolehnout a že mají přesně specifikováno co je a není závada k reklamaci už na smlouvě (a ne ty AAA dvousmyslné maníry)...
Prodej by neprobíhal vnucováním, ale prosím konstatováním faktů a nabídkou kompletní prohlídky a to i zespoda (např. v AAA to mají vychytaný, máte na to právo, ale musíte zaplatit za vůz zálohu a shodou okolností nemají vhodné vybavení abyste se pod auto mohli juknout)
Takže mě opravdu překvapuje, že se nenašla konkureční firma, která by šla cestou zkutečných záruk a opravdu seriózního jednání...
|
|
V Brněnských áčkách sem zakoupil Hondu Accord 2,2 iES, kromě toho, že hoši nedotáhli matice na jednom kole, což sem si ovšem ověřil ještě na místě při prohlídce auta, bylo vše celkem OK, samozřejmě, že předtím sem se díval na Toyotu (už ani nevím, co za model) a boreček mi tvrdil, že ty hydra mají mlátit a že zoxidovaný motor je taky OK...že to do poslední chvíle jezdilo:-))) Ale pokud člověk aspoň trochu ví, na co se má dívat, není to problém, a z vlastní zkušenosti můžu říct, že horší to bývá v malých bazarech, viz. autobazar Gořalík, kde stála 626 z roku 97 za 93k, (nebouraná!) se zadním nárazníkem přitaženým sponama a motorem, který byl 2 roky po smrti a majitel bazaru tvrdil, že to má vše nové, hlavně tlumiče:-))) Nebo jeden bazar nejmenovaný ve Zlíně, kde při projížďce Celicy nešlo řadit ze 3 na 2 a týpek tvrdil něco v tom smyslu, že mám řadit s meziplynem...prostě je asi třeba o tom něco vědět, neb jinak se každý snaží člověka natáhnout...
|
|
Ta cena byla podezřele nízká, šel bych hned od toho.
|
|
Opravdu by Jarda Jágr,ten poctivej kladenskej selskej synek propagoval takový podvodníky?
|
|
Zábavné počtení tato diskuze.
Předem upozorňuji, že s AAA nemám nic společného, jsem soukromý podnikatel ve zcela jiném oboru.
Každý tady háže slinu na tento autobazar, ale z podstaty bazaru oni prodávají pouze to, co vykoupí.
Nejsou charita, aby auto který jim lehne na place si strčil Denny do kapsy, a zamáčkl slzu ze špatného kšeftu. Prostě co koupili, to zpojízdní, umejou a prodaj. Neprodávají nové zboží, takže nikdo nemůže ručit za kvalitu vozu, notabene použitého, a navíc často ještě z minulého století.
Smlouvu si můžete přečíst v čekárně u kávy, nikdo Vám ji necpe proti penězům.
Co se týká obchodních praktik, ano jsou prolhaní, ale pouze pěšáci. Vždy si můžete přečíst co podepisujete - nemusíte.
Na druhou stranu - byl jsem se v Ačkách inspirovat, co pro manželku, a skončil jsem v Toyotě v Průhonicích. 4 roky záruka + asistence a 3 roky opotřebené díly zdarma znělo jinak než "voňavka v metle na hlínách, woe"
|
|
|
No tak jestli jsi stejna sorta "takypodnikatelu", tak pak se nedivim, ze je u nas raj podvodniku. Ze tu nekdo zverejni svoje zkusenosti s AAA a ty to mas za hazeni slinou.... Takovym "podnikatelum" aby se clovek vyhybal jako cert krizi. ;-)
|
|
|
A co takhle kdyby místo ostrých hochů s rychlopalnou hubou najali skutečné odborníky, kteří nekvalitní auto prostě nevykoupí?
Vám přijde normální dát 100 (200, 300...) tisíc jen jako sázku do loterie?
Vám přijde normální koupit si třeba za dva miliony barák z rozdrobených vepřovic prolezlý dřevomorkou a pak jen klidně sledovat, jak se vám před očima rozpadá, a neříci ani popel, protože je přece "z minulého století"?
|
|
|
Přesně kvůli takovejmhe lidem, jako jste vy, je v týhle zemi takovej bordel. Ještě napište jméno vaší firmy, abych na ni náhodou nenarazil.
|
|
nj
už jenom ten jejich snad už bývalej slogan .. nejvýhodněji prodáte, nejvýhodněji nakoupíte .. kurva tak z čeho by žili? :-))
|
|
|
Já má ještě jinou otázku:
Kde kurva končí všechna ta normální auta normálních lidí, která jsou v normálním slušném stavu a jejich majitelé se jich zbavují ne proto, že auto je na odpis, ale prostě proto, že chtějí něco novějšího? To mají bazarníci tolik známých, že je všechna stačí udat "pod pultem"?
|
|
|
..řekl bych, že končí ve slušnějších bazarech a nebo na soukromou inzerci..
|
|
|
Tak například moje auto skončilo právě v AAA. A to z důvodu toho, že prostě nabídli nejlepší cenu. Objel sem hodně bazarů ve ZL kraji a tady dali o 20k víc. Jednalo se přesně o to auto, kterého sem se zbavoval jen proto, že potřebuji něco jiného. Jednalo se totiž o Primeru sedan a ten kufr už pro mě byl nepraktický. Auto bylo do poslední chvíle servisováno u Nissana a nebyla tam žádná skrytá vada. Při podpisu smlouvy o výkupu sem podepsal papír, kde byl stav km při předání vozu, aby je nemohl nikdo nařknout z toho, že to stočili. Mám pár známých, kteří si tam koupili auto a několik let bez problémů jezdí, ale taky znám dost lidí, kteří se vypekli v malých bazarech. Takže si nědělám iluze o tom, který bazar je jaký. Všechny mé novější ojetiny byly koupeny v CZ, původem CZ, se serviskou a po prvním majiteli u dealera Nissan. Aktuální vozidlo je nové. Až ho půjdu prodat a u Nissanu mi protiúčtem nabídnou méně než AAA, dám to zase do AAA, jsou to mé peníze.
|
|
|
tak neni všechno jen černý nebo jen bílý .. asi taky vykoupili pár aut za normální cenu .. stejně tak jako jsou určitě lidi, který u nich nekoupili jen uplněj střep ..
kamarád u nich dělal, mam celkem představu jak to tam šlape..
no že jsi podelsal papír o stavu km je sice hezký, ale neslyšela jsem, že by někdy nějaký kupující takovej papír od předchozího majitele viděl. zato v tobě to může vyvolat důvěru třeba při koupi ojetiny u nich ..
btw kámoš tam skončil, když mu nabídli zajímavej postup za vícnežkrásný peníze a samozřejmě, řekněme, loajalitu.
prostě většina bazarů sux; nevim jak ty áčka můžou bejt ještě živý .. že si na ně nekdo neúposvítil a tak .. asi těch peněz maj fakt dost..
|
|
Tak. V dopise od pana XY nebyla snad žádná hrubka ani jiná chyba (sice nejsem Slovák, ale hádám, že pravidla pro psaní čárek v souvětích mají podobná, ne-li stejná).
Customer care supervisor z AAA Auto nasekal ve svém kratičkém e-mailu asi 10 chyb, přičemž všechny naprosto zbytečně. Zejména se jedná o čárky tam, kde nemají být, či o čárky, které chybí.
Osobně nechápu, jak člověk s tak příšernou gramatikou může být šéfem oddělení pro styk s veřejností (nesníším anglické názvy povolání - je to "nečeské" a je mi fuk, jestli je to "in").
Mimoto jeho opravdu nesmyslná argumentace a zmatečná stavba vět poukazuje na naprostou neprofesionalitu dotyčného zaměstnance...
|
|
|
Nic si z toho nedělejte, Vy zase neumíte pořádně anglicky - "Customer care" je oddělení péče o zákazníka, nikoli pro styk s veřejností ;-)
|
|
|
Kapinku jste zapomněl, ve které zemi se nacházíte.
|
|
Bohužel mi nezbývá než konstatovat, že s autovrakovištěm AAA AUTO jsem měl tu čest také a bohužel mě to stálo 80.000,- Kč. Nejhorší bazar co jsem zažil a hlavně následné jednání ohledně reklamace, to se dá popsat pouze slovy "jako ve chlívě".
|
|
To se mi taky libi, jak zastupce autobazaru nabizi jako nejaky uzasny nadstandard pridani povinne vybavy do vozidla... Kdyz koupim novy auto, vybava tam je - musi, pokud s tim mam odjet. Pokud mam odjet z autobazaru, tak plati to same. Koupil jste nekdo nekdy z bazaru auto s vybavou? (Ja ne, moji znami taktez.) Prodal jste nekdo nekdy do bazaru auto bez vybavy? (Zatim jsem auto do bazaru neprodaval.)
|
|
|
Já jsem prodal auto do ESA s lékarničkou a spolu s ní ho i prodávali dál.
|
|
Podle me staci km kazdy bazar,ale kdyz kupuji auto tak se zeptam,jestli je mozne v nejakej servisu provest diagnostiku.Pomoci toho je mozne vetsinou zjistit skutecne km,popr. i neco jineho.
|
|
|
Skutečné km přes diagnostiku v drtivé většině případu zjistit možno není.
|
|
|
Ja jsem to zjistil.Jenze pry zalezi na tom,jak jsou km "staceny" pokud se jen upravi udaj na tacho,tak se to zjisti,ale pokud se nekdo "hrabe" uz v RJ tak to se moc zjistit neda.RJ se musi snad dokonce vymontovat,uvest do spec.modu a potom se "skutecne" stoci km.
|
|
|
Řídící jednotka existuje od mnoha systému, výrobců a vozidel.
Některá v sobě nemá ani žádné paměti jakéhokoli typu.
|
|
|
Některá auta ukládají informaci o ujetých kilometrech pouze do jedné paměti v přístrojovém štítu a nikam jinam. Skoro bych řekl, že těch je většina.
U těch, která to ukládají jinam, to není úplně snadné zjistit, protože tento údaj není součástí standardní OBDII specifikace. Není ho tedy možno přečíst obecným diagnostickým scannerem, ale je nutné použít speciální software dle typu auta (ať už originál od výrobce, nebo nějaký hacknutý).
|
|
myslím, že v AAA se prodávají úplně stejný auta jako všude jinde- prostě se najdou dobrý i špatný auta. Jsou to prostě obchodníci a prodavají i vyježděný shity pokud to někdo koupí. Já osobně jsem tam kupoval seat leon - se seviskou na 160 000 - nebouraný. Dnes má nalítano skoro 210 tis. bez jediného problému. Je pravda že lidi se nechávají rádi klamat a věří prostě tomu, že 8 leté auto střední třídy má najeto 100 000km a raději koupí vyježděné a stočené auto klidně o 200 000 km. Většina aut bez servisek jsou prostě stočená a mají klidně těch 300 tis. i více km. pokud koupit ojeté auto tak jedině se serviskou a nebourané. Kecum o tom že se serviska ztratila snad nemůže věřit ani malé dítě.
|
|
když Evropa je plná krásných, levných a kvalitních aut. A my jsme členi EU, takže dovoz dnes není žádný problém - stačí si auto vyhlédnout na internetu u nějakého solidního Autohändlera třeba v Německu a pak si už jen udělat rodinný výlet ze kterého se už vrátíte novým autem. :-)
|
|
Ten pracovník z AAA byl měl vrátit maturitní vysvědčení, neumí ve větách používat čárky.
|
|
Nemám čas pročíst celou diskusi, možná už to sem někdo vylepil
http://www.reflex.cz/Clanek8455.html
|
|
A ještě jednou
http://www.reflex.cz/Clanek8256.html
|
|
S AAA auto mám také velmi nepříjemné zkušenosti. Před asi dvěmi týdny jsem byl se známým nechat ocenit jeho vůz právě v AAA Brno. Ovšem na prodej ani nedošlo, protože technik chtěl být vozem svezen (nic neobvyklého) a v průběhu ho chtěl řídit, ale naneštěstím takovým stylem, že během 2min zvládl prasknout přední sklo a ještě známému tvrdil, že to už bylo (ten se nechal odbýt, a uvažoval jestli přeci jen při cestě do AAA nemohl poškození způsobit) jako třešnička na dortu mu za auto nabídli směšnou částku. Takže výsledek celého pokusu o prodej je ztráta (protože sklo bylo determální tak značná) já osobně do AAA auto nejen v Brně již nikdy nepůjdu.
|
|
|
Tady je vidět jakej jseš odborník. Jak mohl ten kluk prasknout sklo. Jako že by zevnitř do toho buchl kladivem? Pokud to byla prasklina podélná-značí to že auto mohlo být trochu bourané a prasklina se rozlízá (známej asi myslel že mu to snad zaplatí nebo co ne?) No a pokud to bylo od kamínku takovej ten důlek tak za to přece nemůže řidič.
|
|
<P> The company is owned and operated by a team of hair dressers who know the hair styling requirements of women But have [url=http://www.buychiflatirons.com]chi flat iron[/url] you ever wonder how does these women [url=http://wordpress.org/]wp blog[/url] get their hair so beautiful like that and the same [url=http://www.chishairstraightener.com]chi products[/url] time keep their [url=http://www.cheapchiflatiron.net]CHI Straighteners[/url] hair straight and silky all the time? Without any frizzes flying around? How much would they spend at the [url=http://www.chiceramicflatirons.net]chi flat iron[/url] salon in order to get those luscious looking hair Chi hair straighteners come in many varieties, the most popular being the Chi Flat IronOriginal Chi rod has a user manual containing the helpline numbers for support But have you ever [url=http://www.chisflatiron.com]Chi Hair Tools[/url] wonder how does these women get their hair so [url=http://www.buyflatironsonline.com]flat iron chi [/url] beautiful like that [url=http://www.buyflatironsonline.com]chi hair flat iron[/url] and the same time keep their hair straight and silky all the time? [url=http://www.buyflatironsonline.com]chi flat iron ceramic [/url] Without any frizzes flying around? How much would they spend at the salon in order to get those luscious looking hair</P>
<P> </P>
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Dopis (od) AAA
|