D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Test: Drážďanský zázrak
    (ze dne 17.02.2006, autor článku: Root)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 17.02.2006 08:02:42     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Speeding
    Dovolil bych si porýpnutí autora. Speeding je překročení povolené rychlosti a to je přestupek i v Německu. Se slovem speeding ve smyslu "rychlá jízda" jsem se ještě nikdy nesetkal ani za velkou louží, ani v Evropě. Ale proč psát hezky česky "rychlá jízda", když to speeding zní tak světácky.
    Jinak je článek pěknej, zajímavé zkušenosti s "lidovým vozítkem".

    Komentář ze dne: 17.02.2006 08:22:08     Reagovat
    Autor: PABLO - Neregistrovaný
    Titulek:propadak
    Phaeton je ale pro VW nocni mura. Na trhu je to diky te silene hmotnosti, cene (nad A8, S klasse, i 7er) velky propadak, a VW na tomto modelyu prodelava kalhoty.

     
    Komentář ze dne: 17.02.2006 08:57:13     Reagovat
    Autor: lopato - Neregistrovaný
    Titulek:Re: propadak
    o to vic to VW kompenzuje cenou lidovych vozu, v podstate je to dotovany vuz;)

     
    Komentář ze dne: 17.02.2006 08:59:24     Reagovat
    Autor: blacken - Neregistrovaný
    Titulek:Re: propadak
    To je sice pravda, ale to nemeni nic na fakte, ze tento clanok (test) je fajn;-).

    Komentář ze dne: 17.02.2006 08:57:03     Reagovat
    Autor: groula - Neregistrovaný
    Titulek:BMW
    Šerif firmy vlastní nějakýho bawora za 2,5 mega, rozbily se mu přední parkovací senzory, nabořil zeď a dost ošklivě si počochnil BMW tvář :-))
    Ono je to moc hezký, když vozidlo dělá vše za řidiče, leč důležité je nepřestávat používat mozek :-))

    (nevlastnim ani BMW, ani Audi, VW, Schade, Peugeot, co Citroen, ale Fiat Marea weekend 1,8 16V ELX) :-)

     
    Komentář ze dne: 17.02.2006 09:05:04     Reagovat
    Autor: . - Neregistrovaný
    Titulek:Re: BMW
    v tom případě upřímnou soustrast :)

     
    Komentář ze dne: 17.02.2006 09:20:55     Reagovat
    Autor: David - Neregistrovaný
    Titulek:Re: BMW
    A měl jsi deku v základní výbavě nebo je to pověra??

     
    Komentář ze dne: 17.02.2006 16:41:06     Reagovat
    Autor: groula - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: BMW
    Marea je výborný vozidlo :-) má najeto 220 000 kiláků a bez problému.
    Je to jako u všech aut, někdy se vyskytnou problémy a jindy né :-)

    Jo a deku sem v základní výbavě nenašel :-)))

     
    Komentář ze dne: 17.02.2006 17:55:46     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: BMW
    Fiat Marea Weekend se mi vždy líbil! Pěkný auto, raději bych jeho než VW.

     
    Komentář ze dne: 17.02.2006 18:45:54     Reagovat
    Autor: tydýt - Neregistrovaný
    Titulek:Re: BMW
    Nepřihodila se náhodou šéfovi podobná příhoda jako mě? Ze služebního S-classe jsem přesedlal do nového BMW7. Zatímco u S-classe ( a mnoha jiných, samozřejmě ) fungují přední parkovací senzory trvale, u BMW7 je třeba si je při parkování zapnout. Díky tomu jsem se ztrapnil při příjezdu k hotelu, kde jsem stále čekal na pípnutí a nakonec jsem lehce buchl do zdi před sebou. Trapas. Naštěstí bez újmy na kráse.

     
    Komentář ze dne: 19.02.2006 00:53:08     Reagovat
    Autor: J_H_ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: BMW
    V 7-er se musí přední senzory aktivovat, aby to stále neječelo v zácpě. Je fajn, že nejsem sám :-) kdo to zjistil až testem...

    Komentář ze dne: 17.02.2006 09:04:27     Reagovat
    Autor: fahrer - Neregistrovaný
    Titulek:délka sedáků
    štelovatelná délka sedáků je taky v omeze.

     
    Komentář ze dne: 17.02.2006 10:30:32     Reagovat
    Autor: ivo - Neregistrovaný
    Titulek:Re: délka sedáků
    aha. ale bohuzel asi ne v moji..... )-: ( Omega 2.0i 16V, 1998, CD)

     
    Komentář ze dne: 17.02.2006 10:36:05     Reagovat
    Autor: wopiceFromEspaña - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: délka sedáků
    a v moji taky ne... Omega 2.3td CD 1988. Az to nekde na srotaku uvidim, asi to tam nakopu... :-)


     
    Komentář ze dne: 17.02.2006 10:48:22     Reagovat
    Autor: ivo - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: délka sedáků
    ((((-: presne tak....doted jsem si myslel, buhvi jakou nemam vybavu a tohle mne hluboce ranilo. Taky si to nekde opatrim a budu jezdit jako kral (-:

     
    Komentář ze dne: 17.02.2006 14:24:55     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: délka sedáků
    Do Omeg se to davalo jen ve Sport Edition (standard), nebo za priplatek. Ja sem mel 5 let Omega C Caravan 2,5 r.v. 2000, ale nepriplatil sem si za to a nak moc mi to nechybelo,
    protoze se ta predni sedadla dala nakroutit na x zpusobu a smeru.

     
    Komentář ze dne: 17.02.2006 10:42:35     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: délka sedáků
    To je snad dnes už kde v čem, ne? Třeba ne vždy elektricky ovládané a s pamětí, ale výsuvná přední část sedáku přece není žádný super zázrak...

     
    Komentář ze dne: 18.02.2006 13:32:15     Reagovat
    Autor: Milan M3 - Neregistrovaný
    Titulek:Re: délka sedáků
    Délka předních sedáků se dá měnit i u mé M3 :-)

    Komentář ze dne: 17.02.2006 09:36:30     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:
    niekde som nedavno cital, ze v tom supermodernom zavode v NDR sa idu montovat Bentley, kedze o Phaeton nie je vo svete zaujem.

     
    Komentář ze dne: 19.02.2006 14:11:00     Reagovat
    Autor: kilvap - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    that is true

    Komentář ze dne: 17.02.2006 10:46:21     Reagovat
    Autor: wendy - Neregistrovaný
    Titulek:
    Phaetona jsem taky docela dlouho zkoušel, nicméně s motorem V10 TDi. Podle mě ideální motorizace, ač nemám rád diesely. Jinak auto je velmi příjemný. Můj kus přijel do Prahy na podvalníku rovnou z továrny, takže byl úplně syrový, ale už nefungoval aktivní klíč (klíč se prostě musel zastrčit, aby se nastartovalo) a telefon. Ve stejný den jsem jezdil (i když míň) i s BMW 5-er (poslední generace, taktéž vozy rovnou z fabriky), MB E-klasse jak se sedmistupňovým automatem, tak s manuálem, a novou generací A6. Kdybych měl udělat žebříček, tak na prvním místě bude 5-er, hned za ním Phaeton (jen proto, že je to velká kráva), pak A6, MB v manuálu, a úplně vzadu a to s dost velkým odstupem MB s automatem. Nějak jsme si vzájemně nesedli. Všechna ostatní auta s automatem jezdila v pohodě. Myslím, že pro většinu potenciálních majitelů Phaetona je největší překážkou fakt, že by měli auto stejné značky, jako půlka turecké čtvrti v Berlíně.

     
    Komentář ze dne: 17.02.2006 14:27:43     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    :-) Ale Turku ve VW jsem zatim moc nevidel. Stari jezdi v Mercedesech a mladi v BMW. Kdyz maji mensi "budget", koupi si proste starsi (nebeo jeste starsi) model. :-)

     
    Komentář ze dne: 17.02.2006 14:55:22     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Je to vsak uplne jedno. V amerike je to prepadak tiez, pretoze ked sa povie VW, ludia si predstavia bug alebo Rabbit. Jednoducho to nie je znacka pre luxusne auto. Mali ho jednoducho uviest ako Audi. Toyota sa tejto chybe vyhla zavedenim znacky Lexus.

     
    Komentář ze dne: 17.02.2006 20:14:35     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    To je pravda. Mela to byt spis A10 nebo neco takoveho. Ale co, je to jejich vec, zaplatili jim to majitele Golfu a Passatu a tem to patri. :-)

     
    Komentář ze dne: 17.02.2006 23:05:45     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    A10 už jeden v americe mají, obrněné letadlo nazývané Tank killer :-)

     
    Komentář ze dne: 28.02.2006 10:52:30     Reagovat
    Autor: 007 - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Reaguji na poznámku nefunkčnosti elektronického klíče - obávám se, že tento vůz měl a možná ještě má problémy kvůli velkému množství elektronických vychytávek.
    V testu se nám stalo to, že vůz najednou zhasnul světla a přestaly fungovat blinkry.
    Ani oblíbený postup správců Windows nepomohl (mám na mysli vypnout motor a znovu nastartovat - né vystoupit a znovu nastoupit! :-) )
    K tomuto vozu máte v ceně samozřejmě i asistenci servisních techniků na místě - to jsme po krátké tel. konzultaci odmítli, neboť jeden z autorizovaných servisů byl od nás jen necelých 15 min. jízdy. Pokud nás tam vozidlo doveze, dopravíme se sami.
    Servis byl již informován a technici na nás čekali.
    Cca po půl hodině jsme vůz převzali funkční.
    Na dotaz, co s tím bylo jsme obdrželi jen vyhýbavé odpovědi.
    Na přímou otázku, jestli provedli "reset" počitače jsme obdrželi kladnou odpověď.
    Nevím, zda to opravdu provedli, nebo jestli se občas může některý z obvodů dostat do neurčitého (nedefinovaného) stavu, ale závada se do konce druhého dne, kdy jsme vůz vraceli již neopakovala.

    Komentář ze dne: 17.02.2006 11:39:38     Reagovat
    Autor: zbyndour - Neregistrovaný
    Titulek:Radarovy tempomat...
    ... je zvlaste v kombinaci s automatickou prevodovkou velmi prijemny doplnek, na ktery se dobre zvyka. Je vsak treba mit na pameti, ze ridic jedouci za vami obvykle nechape nejen velkorysy minimalni odstup od vozu pred vasim autem, ale take skutecnost, ze nezrychlujete ihned pote, co vuz pred vami zacne opoustet vas pruh nebo prudce nezrychli. Radarove cidlo, ac umisteno na leve strane vozu, nedopusti akceleraci drive, nez vozidlo pred vami zcela neopusti trojuhelnikove "zorne pole", takze tato automaticka prodleva musi byt v hustsim provozu nahrazena kratkodobym seslapnutim plynu (alespon tolik zkusenost s Nissanem Primera).

    Komentář ze dne: 17.02.2006 11:41:31     Reagovat
    Autor: luboš - Neregistrovaný
    Titulek:Zbytečné
    Zbytečný článek o relativně hodně starém a hodně neprodejném autě, k němuž už vyšla spousta testů. Pro mě i zbytečné auto, protože 950 km v jednom zátahu ve zcela průměrném autě po západoevropských dálnicích pro mě nepředstavuje žádný problém. Zbytečné budou i případné reakce na můj komentář - nestojím o ně, pokud správně čtu, mají se tady komentovat články, což jsem učinil.

     
    Komentář ze dne: 17.02.2006 12:04:45     Reagovat
    Autor: týpek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Zbytečné
    Takže jedna zbytečná reakce, na jeden zbytečný komentář.
    Ad. poslední věta: Zde se MOHOU komentovat články, ne že se MAJÍ komentovat, to jsi Luboši špatně pochopil. Prosím tě o to, abys ve svém přispěvatelském programu toto slovo nahradil správným, jímá mě hrůza, kdybych tady četl tisíce zbytečných komentářů, kdyby se něco mělo...

     
    Komentář ze dne: 17.02.2006 12:13:02     Reagovat
    Autor: luboš - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Zbytečné
    Pro autory webu není přínosem, když zjistí, co lidem jejich článek dal? Já třeba nepsal pod JJův článek o Popperovi to samé, co už tam někdo napsal, tj. že jde o tematiku probíranou v prvním ročníku humanitní VŠ (dokonce na FEL ČVUT bylo možno Poppera pár hodin rozebírat, pravda, nebylo to v prvním ročníku).
    Co nějaký argument pro tvůj povzdech?
    Není to k věci, když napíšu, že je root svými věčnými zmínkami o IFR trapný? Nebo že mi připadá nesmyslné jako zázračnou novinku označovat radarový tempomat, když už se běžně montuje i do náklaďáků (řízených v naprosté většině vohnouty, proti nimž "tady bojujete")?

     
    Komentář ze dne: 17.02.2006 13:58:07     Reagovat
    Autor: johnik - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Zbytečné
    Zmínka o "IFR režimu" mi přišla docela vtipná.

     
    Komentář ze dne: 17.02.2006 14:56:01     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Zbytečné
    Mne tiez

    Komentář ze dne: 17.02.2006 12:22:36     Reagovat
    Autor: luboš - Neregistrovaný
    Titulek:cha cha
    (Původní text)
    Souvisi to nejak s tematem? Ne. Sup do chliva.

    Komentář ze dne: 17.02.2006 14:52:38     Reagovat
    Autor: nax - Neregistrovaný
    Titulek:pohodli sedacek
    Auticko jiste bezva. Nicmene predloni jsem si koupil Hondu Civica V.gen., takze auto stojici nekde na opacne strane :o)
    Sedacky tam predchozi majitel dal nejake lepsi - kombinace kuze/semis...

    Prijemne jsem byl prekvapeny po deviti hodinach jizdy - taky zadna unava. A to masazni sedacku nemam :o)


    Komentář ze dne: 17.02.2006 16:01:36     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:A já myslel...
    ...že se dočtu o nějaké novince 8o(

    Velká a luxusní auta jsem taky pár stovek km řídil (každý kousek z nich) a nemůžu říct, že bych byl nějak unešen. Asi je to tím, že neumím ocenit "vychytávky" jako je elektrický otvírání kufru, protože stejně musíš někde máčknout puntík a v té chvíli je fuk, jestli ho zmáčkneš nebo zatáhneš za táhlo, které jen nadhodí víko. Aspoň tak do doby než se k němu vyhrabeš nemokne náklad, který vezeš.
    Svého času, kdy jsem suploval nedostatek řidičů a při rozvážce zboží na trase Brno - Praha - Plzeň - Praha - Liberec - Hradec - Svitavy - Brno jsem odřídil i 850km během 11ti hodin a nebyl jsem nijak rozlámanej ani ze sedačky v Peugeot Boxeru. Takže všestranně nastavitelná, masážní a já nevím jaká sedadla považuju pro svůj nezhýčkanej zadek za zbytečnej luxus, protože po pár týdnech více-méně hraní si s puntíky bych to nastavil nějak a zapomněl, jak se to ladí...popřípadě bych se za čas nasral, když bych potřeboval posunout sedadlo od volantu po nějakým prckovi a na správnej čudlík sáhnul až na potřetí... Zlatá páka pod sedákem, že? 8o)

    "Fplný palbje a feletrice" je možná dobře znějící formulka, no stačí menší (i nezaviněnej) ťukanec a výskyt chyby v elektroinstalaci se stane noční můrou majitele...zvlášť u káry, která je tak složitá, kde všechno souvisí se vším a je teda svinsky citlivý. U BMW 530d po lehké ráně na A sloupek začaly při jízdě ve vlhku sjíždět okna v zadních dveřích. Prst v prdeli si mohli servicemani zalomit a zatím na to nepřišli. Věc se už 3 měsíce řeší a nic.

    Věci jako radarový tempomat nemají podle mého názoru v autě co dělat. Když se řídí, tak se má řídit a ne, že se někdo spolehne na fórychtung splácanej z tajvanskejch součástek a pak, když to do někoho zezadu švácne, tak se bude omluvat, že za to nemoh, páč měl zapnutej VW tempomat, kterej se "..ňák rozbil bo co..no já myslel, že spomalí sám...". Sorry, ale pomůcky umožňující řidiči nevěnovat se naplno řízení neberu jako klad, spíš je to, jak se u nás říká, šméčko. Zažil jsem na vlastní kůži chvilky, kdy jsem bojoval se spánkem o posledních pár km k odpočívadlu. Kdybych neměl na práci aspoň udržování nějaké té rychlosti, tak jsem to někde rozvěsil. Kecy o tom, že se únava nemá nechat zajít do krajnosti jsou dost mimo, protože každej, kdo jezdí autem si dovede představit situace, kdy se nedá zastavit a dát si šlofíka hned, jak se začne zívat...a nemluvím o tom, že vás žene termín doručení zboží apod.

    Zastávám názor, že není umění postavit velkou krávu s velkým, rozežraným motorem a pak se poplácávat po ramenou, jak nám to pěkně jede. U 12ti válce nemůže nikdo čekat úsporný provoz...a přesto se najdou i lidi, co se nikdy neptají na pořizovací cenu, ale zajímá je kolik to žere a třeba jak daleko to dojede. U těch se takovej dinosaurus neujme a na prodeji tohohle vozu se to ukázalo dost jasně. Je to auto ze starý školy, vystavěný pro lidi, kteří upřednostňují formu před obsahem.

    Toť můj názor na tuhle káru, kterou bych, jsouce při smyslech, zázrakem rozhodně nenazýval.

     
    Komentář ze dne: 17.02.2006 19:00:30     Reagovat
    Autor: tydýt - Neregistrovaný
    Titulek:Re: A já myslel...
    Souhlas s tím, že zbytečně moc elektroniky způsobuje zbytečně moc potíží. U Phaetona se mi zničehonic v zaparkovaném klidovém stavu rozsvěcovala brzdová světla a po rozjetí auto začalo samo od sebe brzdit. Skvělá závada, vyřešena vrácením vozu půjčovně. U S-classe mě deptal inteligentní brzdový asistent, který měl sice řešit rozdíl v síle brzdění na sněhu a na suchu, ale v létě to znamenalo také rozdíl v brzdné dráze. Buď musíš být genius a brát toto všechno v potas, nebo naopak trotl, který bezmezně věří tomu pod sebou a prostě šlape na pedály a kouká, co se bude dít. Mám raději stroje pod maximální kontrolou ( FZ750Genesis :o))

     
    Komentář ze dne: 20.02.2006 09:19:16     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: A já myslel...
    Taky proto mám ZX-6R z roku 2002 - poslední 636ka s karbecama...čistá mechanika.
    Nepotřebuju, aby za mě mozeček z kalkulačky hlídal, jestli jsem blbě neotočil plynem, nebo aby se mi nezablokovalo kolo. Od elektronického smetí si radit nenechám...teda krom sledování teploty vody v chladiči 8o)

    Komentář ze dne: 17.02.2006 16:31:55     Reagovat
    Autor: Mirek-607 - Neregistrovaný
    Titulek:Phaeton, Phaeton
    S tímhle vozítkem (spíš tankem) měl někdy v začátcích prodeje tu čest táta. Byl to taky 6.0W12 4x4 (myslím, že jinak to u W12 ani nejde). Byla to oficiální předváděcí akce za účasti (nevím proč) nějakého z reprezentačních tenistů, tuším Radka Štěpánka...

    Tak na tuto oficiální předváděčku přistavili auto, kterému nešly otevřít jedny zadní dveře, nešel palivoměr a na stropě mělo odchlípnuté čalounění. U takového auta poněkud faux pas. Uznávám, že v té době teprve nabíhala sériová výroba, začátky bývají těžké, ale přistavit tento vůz na předváděčku potencialním zákazníkúm pokládám ani ne za nešťastné jako přímo drzé.

    Jinak auto samo není špatné, akorát má obrovskou nadváhu a místa vzadu také moc nepobralo. Motor je velice silný, jízdní vlastnosti slušné. Spotřeba při klidné jízdě cca 16l/100km, při ostřejší zhruba 25, ale víc není žádný problém.

    Čas ukázal, že Phaeton byl dalším z mnoha přehmatů vedení VW, které se, jak to vypadá, zaměřilo v dobách Ferdinanda Piecha spíš na budování monumentů, než vytváření zisku a zlepšování konkurenceschopnosti. Jeden takový stojí v Drážďanech. Ostatně, neznám mnoho lidí, kteří ač mají na auto v této cenové kategorii by na něm chtěli mít znak lidového vozu...

     
    Komentář ze dne: 17.02.2006 16:57:48     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Phaeton, Phaeton
    Temer nove a jen nepatrne ojete jsou v Nemecku k mani za velmi rozumne penize, takze v tom nevidim problem. Uz znam dva spokojene majitele a nebude to dlouho trvat a budou dalsi.

     
    Komentář ze dne: 17.02.2006 17:33:22     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Phaeton, Phaeton
    " místa vzadu také moc nepobralo."

    Z exkrementu (rozvor 2.8m) se bič plete těžko. Mně se Phaeton poměrně líbí (jen nechápu jeho napodobování v poslední generaci Passatu)i, nicméně auta této třídy beru spíše už jako šoférská a proto nedostatek místa na zadních sedadlech je jednou ze základních vad.

    Komentář ze dne: 17.02.2006 19:26:13     Reagovat
    Autor: tydýt - Neregistrovaný
    Titulek:...
    S Phaetonem jsem strávil cca jeden měsíc a kromě v článku uvedených negativ a positiv uvedu negativum, které mi vadilo neskutečně a to ostrá hrana středové konzole, o kterou mívám občas opřenou pravou nohu. (měřím 189 cm) Po delších cestách docela palčivá bolest, tudíž přes veškerá neoddiskutovatelná positiva z tohoto důvodu Phaetona ne. V S-classe, v BMW7 ani v A6 tento problém nemám. Jinak množství prosvícených tlačítek na palubní desce v nočních hodinách připomíná šantán nebo "hi-fi" magyče s barevnou hudbou z vietnamské tržnice. Fuj. Při zapnutí klimatizace se "majestátně" zasune dřevěné obložení palubní desky do jejích útrob a uvolní tak výdechy klimošky, což mi opět přijde velice levné. Motor 3.0 Tdi a jízdní vlastnosti vynikající, ovšem už někde výše jsem uvedl nesmírně vtipnou závadu, kvůli které byl vůz vrácen a to samovolné zapnutí brzdového systému, čili jen tak v noci se zaparkované auto samo zabrzdilo a po rozjetí se prvních cca 5 km občas samy od sebe kously brzdy. Skvělá věc u tak drahéhé "klenotu". Myslím, že si VW ukousl velké sousto. Bez těchto dost zásadních konin by to jinak bylo super vozidlo pro bohaté pány. Mj. při přejíždění hranic jsem byl často důkladně prověřován celníky, neboť Phaeton je prý velmi oceňován v Rusku a tudíž s oblibou kraden ruskými "zásobovači" tamějšího trhu. Vrcholem všeho nevkusu mi přišla kovová destička s nápisem PHAETON umístěná tuším pod budíky na přístrojovce. Zřejmě aby řidič nezapomněl, v čem sedí a že už to není Passat. Takže na stupnici od jedné do pěti je pro mne Phaeton za tři.

     
    Komentář ze dne: 18.02.2006 00:21:29     Reagovat
    Autor: acada - Neregistrovaný
    Titulek:Re: ...
    Hooo Pan ma taky dlouhy nohy. Muzu se ztotoznit s tvym meritkem. Sam mam 204cm. U prvniho vozitka (schade105) jsem musel mit pryc radio. Jinac se stim nedalo jezdit. Ted mam Sonatu. Tam sice radio je, ale ma to nastesti oblou hranu. Proc konstrukteri vic nemysli na jine odkladaci plochy pro telo, nez sedak. Napriklad v SOnate je uprostred box na CD s krasne mekkym vrskem. Pri jizde ve meste se na to krasne polozi prava ruka aniz bych se musel naklonit doprava a pritom muzu radit. Ted jezdim se sluzebnim vw (ne fantomem). Tam nic takovyho neni a musim rict, ze mi to chybi.

    BTW to sluzebni auto je upraveny na US pomery, takze ma automatickou prevodovku. Osobne se mi s tim nejezdi moc dobre. POkud potrebuju odnekud vystrelit, tak nemuzu podradit. Muzu sice dupnout na plyn, ktery pod pedalem ma nejake tlacitko asi pridavne forsaze ci co. To vsak zareaguje z cca 1-2s zpozdenim (nemeril jsem to, takze jen pocit, rozhodne ty otacky jsou tam v dobe, kdy uz je nepotrebuju).

     
    Komentář ze dne: 18.02.2006 00:55:41     Reagovat
    Autor: tydýt - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: ...
    Tlačítko pod pedálem bude kick-down - způsob, kterým automat podřazuje. Prodlevu po použití kick-downu mají všechny automaty a je třeba naučit se s tím pracovat a s prodlevou počítat. Co se týče samotné časové prodlevy, vezmu - li v úvahu celou operaci podřazení s manuálem, tzn. vyšlápnout spojku atd. až po pouštění spojky a zrychlování - tak je automat podle mých zkušeností rychlejší a záleží spíše na tom, co se po kick-downu děje. Tedy na síle motoru, inteligenci převodovky a také citlivosti nohy. Při necitlivém dupnutí na plyn může nastat také raketová akcelerace a problém se zvládnutím vozu třeba na mokrých kostkách nebo na sněhu (takže ve městě to chce opravdu opatrně). Automaty jsou spíše na pohodu a sportování s nimi má svá úskalí, stejně jako brzdit je. Je to jiný styl jízdy. Navíc při našich tělesných rozměrech (zřejmě si užíváte stejně jako já radosti se sháněním oblečení, bot i postele) nutně potřebujeme dost prostoru a pohodlí, jinak se časem mohou dostavit křeče do holeně, nártu i stehna, ajnžto ta pravá chudinka noha prostě oddře všechno a třeba v městské zácpě se docela "naběhá".

     
    Komentář ze dne: 18.02.2006 10:10:31     Reagovat
    Autor: LK - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: ...
    Měl jsem Xantii z roku 94 v automatu a můžu říct, že tam prodleva na kickdown nebyla prakticky žádná. Prošlápl jsem to až na podlahu a fik fik , bylo podřazeno o dva stupně. V tomto ohledu musím říct, že to byl daleko lepší automat, než mám teď v Caddym (čemuž bych předtím nevěřil, protože Caddy je značka, co dělá automaty přes šedesát let, zatímco Citrouš nějaké extra renomé nemá).

     
    Komentář ze dne: 18.02.2006 14:36:58     Reagovat
    Autor: Acada - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: ...
    Je to VW Jetta. Ma to 2l. motor stejne jako moje Sonata. Je to i lehci. Ale co se tyka toho kickdownu... je to fakt divny. Uz s tim jezdim pres mesic a stale si nemuzu zvyknout. Navic tady v US bych potreboval zrychleni plne ovladat. Oni amici si udrzujou vetsi rozestupy. Coz je sice good, pokud uz na hlavni jedete. Ale pokud se na ni mate dostat a nedejboze smerem doleva, tak je potreba se proste nekam "nasrat" a to tak ze velmi rychle. Rozjezd nema s kickdownem moc spolecnyho. Ale proste ocekaval bych od motoru takoveho objemu vetsi akceleraci. On tu silu zrejme ma. Jen ji takhle nedokazu dostat na kola... Obcas meo to pripada, jako bych se musel "divat dal". Kdyz doma jedu 60, tak se divam do urcite dalky. Kdyz tady jedu 60, musim se divat dal, protoze to auto nejka pomalejc reaguje.

    BTW obleceni shanim horkotezko a postel mame na miru. Ona i moje draha polovicka ma na zenu vysokou postavu (182cm nema ani lecktery chlap...:)

     
    Komentář ze dne: 18.02.2006 16:55:07     Reagovat
    Autor: LK - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: ...
    Je fakt, že v US jsem jezdil s dvoulitrovým Escortem a taky nějakou extra dynamiku neměl na asi 115 koní, opět bych to porovnal s Xantií, která na tom byla lépe.

    Oblečení: XXXXXL oblečení se dobře shání přes ebay, nicméně když jsem si byl nějaké hadry koupit, tak i na svých 110kg jsem vybíral z velikostí mezi 1-2x XL, XXXL mi bylo už vždy velké. Není jejich XL jako naše XL :-)

     
    Komentář ze dne: 18.02.2006 18:46:58     Reagovat
    Autor: tydýt - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: ...
    I renomé má svá úskalí. Jeden z nejpodivněji fungujících motorů s automatem jsem zažíval cca tři roky s MB-S, rok výroby báj očko 2000 s údajně jedním z nejlepších MB agregátů 400cdi biturbo. Majitel firmy ho pořídil jako vrchol nabídky za tučný příplatek, ten agregát prý získal i nějaké ocenění za motor roku. Velmi silný, ale potíž byla ve spolupráci s převodovkou. Při sešlápnutí plynu se asi vteřinu nedělo nic a pak auto započalo zrychlovat jak zběsilé. MB se používal jako vozidlo pro dopravu VIPek, tedy důležitých klientů a kromě nadměrné až obtížné hlučnosti se s ním téměř nedalo bez nadměrného úsilí jet plynule a v pohodě. Na klidnou jízdu se ukázal být mnohem čitelnější a pohodovější nejslabší 320cdi. Takže nastavit celý systém tak, aby všechno fungovalo bez překvapení a nepříjemných efektů, není asi jednoduché. Párkrát jsem viděl rozebranou aut.převodovku a to je vesmír sám pro sebe.

    Komentář ze dne: 19.02.2006 21:34:56     Reagovat
    Autor: Meky - Neregistrovaný
    Titulek::-(
    No chlapi, prave som z toho clanku (a pokracujucej) diskusie dostal poriadnu depku.
    Studoval som, pracujem (poctivo - hlavou), snazim sa borit so zmrdmi a podobnymi prijemnostami a potom si tu len tak precitam, ako sa jazdi na aute, ktore som poriadne ani nevidel... (Hm, teda asi raz na parkovisku :(
    Asi sa na to idem vyspat. A budem rozmyslat, ako sa asi da dostat ku sluzobnemu S-klasse... :(

     
    Komentář ze dne: 20.02.2006 01:24:55     Reagovat
    Autor: tydýt - Neregistrovaný
    Titulek:Re: :-(
    :o))) Zdar, Meky. Nevěš hlavu. Všechno není tak zlaté, jak se to tváří. Chceš vědět, jak vypadá práce řidiče v turistickém ruchu? Začátkem února jdeš do práce a koncem prosince z ní přijdeš domů. Někdy spíš dvě hodiny, někdy čtyři a volný víkend je v létě uprostřed sezony sprosté slovo. Zbytek za volantem. Venku jezdí holky v plavkách na kole směr rybník a ty pucuješ s hadrem auto. Normální člověk jde v pátek nebo v sobotu večer s partou někam, ty si vezmeš kravatku a sáčko a vozíš do čtyř do rána cizince po barech. Normální lidé večer sexují, ty si čteš v autě noviny. Atd. Průměrný plat. Spropitné je loterie, někdo dá, někdo ne. Je to zajímavá práce, ale neslučitelná s rodinným životem a invalidní důchod stále klepe na dveře. Kdybych se líp učil, nesplachoval bych si produktivní léta s prominutím do záchodu. I tak nějak se můžeš dostat ke služebnímu S-classe:o)) Nejraději mám svojí Felicii, když se s ní vracím po šichtě domů !

    Komentář ze dne: 20.02.2006 10:34:50     Reagovat
    Autor: Phantom - Neregistrovaný
    Titulek:To jediné, co mne ...
    ... na tomhle tanku zaujalo, je motor. Není to totiž klasický V12, ale cosi označované W12 - válce nejsou v řadě, ale "šachovnicovitě" poskládané, takže motor je výrazně kratší než by byl s válci inline. Když jsem viděl obrázky klikovky, tak na mne šly mdloby ;)

     
    Komentář ze dne: 20.02.2006 10:43:11     Reagovat
    Autor: Jack - Neregistrovaný
    Titulek:Re: To jediné, co mne ...
    Já myslel že motor do W je podobný jako "Véčko" ale s třemi řadami válců... Jak to tedy je?

     
    Komentář ze dne: 20.02.2006 20:54:03     Reagovat
    Autor: MadMaxx - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: To jediné, co mne ...
    ..no ja dycky myslel, ze to jsou sprazeny dve V6 dalsi klikovou hrideli a proto to "W"

     
    Komentář ze dne: 20.02.2006 21:10:27     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: To jediné, co mne ...
    Do Passata se delal (mozna stale dela, nevim) 4.0 W8 (taky nejede uplne spatne) a osm valcu do trech rad proste neposkladas ;-)

     
    Komentář ze dne: 21.02.2006 02:25:17     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: To jediné, co mne ...
    Jakto že ne? Dva doprostřed a po třech vedle. Při sklonu VW vymejšlet kokotiny jako W8 nebo V5 bych se nedivil, kdyby to příště udělali takhle.
    Osm válců patří do dvou řad do véčka, doprostřed patří jedna vačka a nad to čtyřkomorovej karburátor.

     
    Komentář ze dne: 21.02.2006 06:16:53     Reagovat
    Autor: MadMaxx - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: To jediné, co mne ...
    Tak sem si to mysel dobre :-)
    "...je motor W12 o objemu 6,0 litru. Je složen ze dvou šestiválců VR6, kdy válce svírají úhel 15 stupňů a jednotlivé agregáty spolupracují pod úhlem 72 stupňů. Základní šestiválce mají svůj původ v mateřském Volkswagenu, ale do W12 se skládaní v továrně v Crewe..."
    http://i.autoweb.cz/autoweb/photo/thumb/509_700x535x75.jpg

     
    Komentář ze dne: 23.02.2006 01:51:11     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: To jediné, co mne ...
    Očividně má každý "W" jinou koncepci. W12 ve Phaetonu jsou dva spojený V6, ale W8 je ta šachovnice. Vypadá to takhle:
    http://www.autobytel.com/images/carPics/TestDrv/PassatW8_engine4_hr_400.jpg
    Nechci vidět, jak se na tom musí cokoliv spravovat...

     
    Komentář ze dne: 23.02.2006 20:34:50     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: To jediné, co mne ...
    Ne, oba ty motory maji totoznou koncepci, je to v jednom ze zde uvedenych odkazu.

     
    Komentář ze dne: 21.02.2006 09:23:27     Reagovat
    Autor: Phantom - Neregistrovaný
    Titulek:Re: To jediné, co mne ...
    Na téhle stránce: www.autozine.org/technical_school/engine/tech_engine_packaging.htm#W12 jsou obrázky klikovky a odstrojeného bloku, pěkně je vidět rozložení válců.

    Komentář ze dne: 24.02.2006 11:56:14     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:
    auto za tolik penez by mohlo mit apon lepsi volant, co vidim na fotkach je jak z modelu polo :)))

    Komentář ze dne: 21.03.2006 20:24:49     Reagovat
    Autor: techex - Neregistrovaný
    Titulek:delka sedáku
    délka sedáku jde nastavit i na mé 2002 z roku 1968

    Komentář ze dne: 11.02.2007 10:53:09     Reagovat
    Autor: Jan Dvořák - Neregistrovaný
    Titulek:Nesmysly
    Test je napsaný pěkně a objektivně, ale většina výše uvedených komentářů vztahujících se k testovanému vozu jsou jen neobjektivní nesmysly vyplývající z naprosté neznalosti.
    Některé největší kecy co snad nemůže člověk s mozkem ani napsat:
    " Fiat Marea Weekend se mi vždy líbil! Pěkný auto, raději bych jeho než VW. " .......... horší evropská značka než Fiat neexistuje, VW to je přesný opak

    " štelovatelná délka sedáků je taky v omeze. " ...........hm, v omeze toho je, hlavně spusta špatných dílů a součástek

    " Myslím, že pro většinu potenciálních majitelů Phaetona je největší překážkou fakt, že by měli auto stejné značky, jako půlka turecké čtvrti v Berlíně. " .......... toto snad ani komentář nepotřebuje

    " V amerike je to prepadak tiez, pretoze ked sa povie VW, ludia si predstavia bug alebo Rabbit. Jednoducho to nie je znacka pre luxusne auto " ................. V USA si lidi představí co jim někdo vnutí aby si představily. Je to stádo telat. Například BMW nebo Audi v minulosti také nebyly "značky pro luxusní auto". V USA ani neví co je a není luxusní značka jinak by tam těžko uspěly uměle vytvořené "luxusní" značky jako Lexus, Acura, Infiniti apod.

    " Zbytečný článek o relativně hodně starém a hodně neprodejném autě" ................ staré to auto rozhodně není ani vzhledově ani techicky - naprostá většina dnešních vozů nedosahuje zdaleka jeho úrovně. Co se týká prodejů např. v Německu se prodává celkme dobře,stabilně na 4. místě, řádově prodej ve stovkách kusů měsíčně, u nás je také 4. ale vzhledem ke kupní síle a velikosti trhu prodeje pouze v jednotlivých měsíčně

    "Ostatně, neznám mnoho lidí, kteří ač mají na auto v této cenové kategorii by na něm chtěli mít znak lidového vozu..."
    ..................... Vy je neznáte, já ano.

    " auto za tolik penez by mohlo mit apon lepsi volant, co vidim na fotkach je jak z modelu polo :))) "............... Volant modelu Polo nemá s tím ve Phaetonu nic společného. To je snad jasné na první pohled.


    Komentář ze dne: 19.04.2007 00:31:06     Reagovat
    Autor: Jirka - Neregistrovaný
    Titulek:Dobry clanek,ale mala poznamka
    Hezky sem si pocetl a zavzpominal na exkurzi po tovarne VW v Drazdanech, bylo to hodne zajimavy a asi by stalo za to dopsat k clanku i to jak to v tehle "kolbence" funguje a co vse je soucasti koupe tohoto vozu.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.