D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Vliv represe na bezpečnost silniční dopravy ještě jednou
    (ze dne 17.04.2011, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 17.04.2011 22:57:36     Reagovat
    Autor: Ebo - Roman
    Titulek:..jo no..
    ..a že těch 3l a výše jezdí u nás nejvíc..

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 18:27:25     Reagovat
    Autor: Standa - standa
    Titulek:Re: ..jo no..
    Zřejmě jste si nevšiml, že většina grafů má v titulku "na jedno vozidlo".

    Komentář ze dne: 17.04.2011 23:22:27     Reagovat
    Autor: Caleb - Caleb
    Titulek:Na letnich gumach vzorek 4 mm
    Ve zpravach dnes byla reportaz o tom, ze dopravni experti zvazuji zvyseni soucasneho limitu hloubky vzorku z 1,6 mm na okolo 4 mm. Pry kvuli bezpecnosti:

    http://www.ceskatelevize.cz/porady/1097181328-udalosti/211411000100417/video/

    Kurna, mozna bych mel obvolat zname a byvale spoluzaky co delaj do aut a neco vymyslet, abychom se na teto zmene stihli poradne napakovat...

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 01:34:55     Reagovat
    Autor: Pavel M - Pavel M
    Titulek:Re: Na letnich gumach vzorek 4 mm
    Koukam ze se tam zase projevila prudka inteligence nasich novinaru, v animaci bylo napsano prodlouzeni brzdne drahy sjete vs. nove pneu "+50%" a ovcim bylo prezentovano "dvojnasobek".

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 07:25:43     Reagovat
    Autor: tomk - tomk
    Titulek:Re: Na letnich gumach vzorek 4 mm
    Už nejspíš nadešel čas na akci, tj. aby někdo po bouračce (já to nebudu, v autě nebourám) žalovat stát za újmu způsobenou tím, že musel 29.3. při +20 C brzdit před matkou na přechodu a úplně ji srovnal se zemí kvůli tomu, že při této teplotě mají zimáky o 25% delší brzdnou dráhu než leťňáky.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 10:47:25     Reagovat
    Autor: pesolino - pesolino
    Titulek:Re: Na letnich gumach vzorek 4 mm
    Taky jsem tu reportáž viděl a zas mě udivilo že znova, když se mluví o dalším utažení šroubu, dostalo několik lidí prostor s argumenty proč to zavést, a jen jeden tam namítnul že by se pneumatika měnila v polovině životnosti.
    Nevím proč nikdy nikdo v TV při komentáři takový kraviny neřekne - a proč stále zavádět další omezení - nechte ty lidi přemýšlet samostaně...

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 12:09:08     Reagovat
    Autor: motyq - motyq
    Titulek:Re: Re: Na letnich gumach vzorek 4 mm
    On to mozna nekdo pri nataceni rekne ale pocitam ze je v zarodku hned eliminovan :) a kdyz ne hned tak ve strizne urcite

    Komentář ze dne: 18.04.2011 02:12:05     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:pěkné
    pár grafů, co jen potvrzují teorii kreativity (nikoliv relativity) zmrdů s funkcí. existují zmrdibalíčky, jinak též volební programy, honosně nazývané třeba ochrana klimatu, ochrana přírody, bezpečí na silnicích a jiné. ty jsou předkládány jako axiomy, na kterých naše civilizace neochvějně stojí a bez nich by určitě zanikla. a poté jsou do balíčků vkládány osobní postřehy, osobní omyly, iluze, nevyřízené účty, "rodičovské"tresty, zbytnělé emoce, lobisty zaplacené produkty, stádní potrava typu ´trestejme bohaté a ty v A8 nejvíc´(neplatí pro dobře vyškolené řidiče vládních limo), úsporné žárovky, daně z kravských prdů a jiné. s názvem balíčku to nemusí mít nic společného, tedy fakticky. snad jen to, že se zmrdí upgrady týkají dané oblasti. je to pořád dokola...

    Komentář ze dne: 18.04.2011 06:06:45     Reagovat
    Autor: totok - totok
    Titulek:
    ja už se jen směju představě - a to momentálně opravdu až se za pupek popadám - kdyby se takoví zmrdi chytli zde oblíbené antisympatie kravatáků v ochcávkách ftédéíčkuvoe... a brali je jako cílovó skupino nějaké tétotální represe, jak by naše ekonomika zkrachovala, když by museli na mítingy a veledůležité obchodní schůze sockou aneb pěšky

    Komentář ze dne: 18.04.2011 13:31:54     Reagovat
    Autor: Disnel - VaclavC
    Titulek:Narust 2006-2007
    V tom prvnim grafu vidim dokonce presne opacny ucinek BS: po zavedeni prudce naroste pocet mrtvych a pote zacne zase klesat, jako se to delo pred zavedenim BS. A to nevim, jestli je tahle statistika ocistena o vliv zmeny metodiky pocitani umrti "na autonehodu"?

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 18:30:59     Reagovat
    Autor: Standa - standa
    Titulek:Narust 2002-2003
    A nekoresponduje náhodou první prudký růst mrtvých kolem roku 2002 s reklamní kampani TV Nova "chodec má na přechodu absolutní přednost"?

    Komentář ze dne: 19.04.2011 09:06:56     Reagovat
    Autor: Ravel - Ravel
    Titulek:
    Co to Mondie za bazmek, když má na 2.9 litru jenom 20koní? :-)

     
    Komentář ze dne: 19.04.2011 11:04:41     Reagovat
    Autor: xluke79 - xluke79
    Titulek:Re:
    Na sto let starý auto to není tak špatný :)
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Ford_model_T

    Komentář ze dne: 21.04.2011 15:43:49     Reagovat
    Autor: Pavel - Pavel
    Titulek:Zajímavé.
    Statisticky je moje šance nehody téměř nepatrná. To mě poněkud uklidnilo. Hlavně nekupovat auto do 3 litrů objemu.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2011 21:56:49     Reagovat
    Autor: Ondra S. - Ondra
    Titulek:Re: Zajímavé.
    To je fajn, takže za chvíli kvůli downsizingu budeš odkázán jen na ojetiny, to aby ses raději předzásobil :-)

    Komentář ze dne: 27.04.2011 18:00:42     Reagovat
    Autor: Debil041 - Debil041 - Neregistrovaný
    Titulek:Ještě k prevenci × represi
    Problematika prevence a represe, potažmo povinností řidiče zastavit represujícím policajtům je zajímavě rozebrána na personaliste.webnode.cz/news/je-ridic-povinen-zastavit-neoznacenemu- policejnimu-vozidlu-/

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.