Úvodem bych Vám rád sdělil, že tento článek píši ve stádiu uleželé nasranosti
v kombinaci s nasraností čerstvou. Takže se nebuďte malicherní, jsou tu
hrubky a sprostý slova.
Část první
V březnu roku 2005 jsem si u tehdejšího Eurotelu zřídil paušál „ Student“
. Smlouvu jsem uzavřel na dva roky a za 900 Kč obdržel dotovaný telefon
Nokia . Celý to tak nějak fungovalo, přišla faktura, já ji zaplatil přes
Internet banking, no problemo. Pak se začal telefon tak trochu srát. První
mi vypadával zvuk. Proběhla reklamace, výměna reproduktoru.
Posléze se telefon začal sám vypínat. Může se to zdát jako prkotina,
ale zrovna nepatřím k lidem, kteří se na svůj telefon každou vteřinu dívají,
jestli jim jako někdo nevolá.
Já v té době měl docela cvrkot, ne že by se to teď o moc zlepšilo, ale
telefon jsem měl v kapse budny/báglu. Když se mi zdálo divný, že mě nikdo
půl dne neshání, nebo neprudí, tak jsem svůj přístroj vyndal, zjistil že
je vypnutej. Hell. Proběhla další reklamace, řekli mi, že šlo o vadný software.
Problém se opakoval, reklamace taky. Nebyla však uznána z důvodu „nedbalého
zacházení s přístrojem“ (jejich slova) .Spolkl jsem tedy pár nadávek v
podobě zmrdů, kurev a zašel jsem do sklepa.Tam jsem vyhrabal a oprášil
krabici s kultovním modelem Nokia 3310. Ten davy milují pro jeho multifunkčnost
a spolehlivost. Poslouží jako těžítko, pěstní klín, v nouzi i jako telefon.
Tím končí první část příběhu.
Část druhá
Před měsícem mi přišla domů Upomínka. Bylo mi sděleno, že jsem nezaplatil
fakturu za Říjen ve výši 1081 Kč. Jsa zaskočen, jal jsem zmiňovanou fakturu
dohledat. Brzy byla nalezena v šanonu s ostatními fakturami. Jenomže byla
na částku 1344 Kč. Vyhledal jsem výpis z bankovníhu účtu a běžel na značkovou
prodejnu Chodov. Částka z méhu účtu odešla v den splatnosti, ale vzhledem
ke svému vrozenému postižení, které spočívá v nepozornosti a ukvapenosti,spojeném
s bordelářstím, jsem u dané platby uvedl špatný variabilní symbol. ( Prostě
překlep poslední dvojčíslí naopak) Na značové prodejně Chodov jsem byl
vlažně přijat poďobaným zmrdem.
Jeho jsem seznámil se „svým“ problémem, on zadal „něco“ do počítače,
shlédl výpis z konta a sdělil, že je vše ok. Vůbec ho ale nezarážel rozdíl
mezi výši obou faktur (placená 1344 Kč, dlužná 1081 Kč), přestože jsem
ho na to upozornil. Já kokot se ještě omluvil za špatně zadaný Variabilní
symbol a vypadnul. To se stalo v Pondělí 12.11.
V Pátek večer jsem skončil v práci pozdě v noci a chtěl jsem zavolat
přítelkyni, že už jedu domu. Ale ouha. Automat mi řekl, že mi omezuje služby
z důvodu nedoplatku. Trochu mi naběhla žíla na krku, ale přesto jsem slušně
požádal lidského operátora, aby mé služby obnovil, že se zřejmě jedná o
omyl. Ale on, že nasrat a ať jim na prodejně dám výpis, že ho nafaxují
na účetní oddělení a pak, až platbu dohledají, budu moc zase volat jako
o život.
Celý víkend bez telefonu. V Pondělí 19.11. se na pobočce opakuje výstup
z minulého týdne, tentokrát je v hlavní roli odbarvená zmrdice. Ta fakturu
faxuje „těm nahoře“ (její slova). Já hraju divadlo „nešťastný student v
nouzi“ , na měkčí zmrdy to občas funguje, pocit moci jim dá na chvilku
něco jako blahovůli, tvrdčí s Váma vyjebou o to víc, mají totiž pocit,
že jste úplný mrdky. A ona mě číslo aktivuje a říká, že už to bude všechno
v cajku, že už nemusím nic řešit. Tváří se milostivě a povýšeně. Jdu nasranej
domů.
Jenom pro upřesnění. V současný chvíli hledám nový zaměstání, proto
je pro mě dost důležitý být na telefonu. To pochopí i debil. Telefonica
02 však ne.
Týden je klid, nic se neděje, nikdo mě nekontaktuje, považuji tedy případ
za uzavřený.
V pondělí 26.11. odpoledne jsem odpojen. Nejen že nemohu telefonovat,
mé číslo je zrušeno, nefunguje ani pasivně. Nikdo se tedy nedovolá mě.
Volám na operátora z bratrovýho telefonu a jsem ošklivý, zlý a hlasitý.
Operátor mi sděluje, že mám nedoplatek a odmítám ho uhradit, proto jsem
odpojen. Sdělujeme mi, že jde o nedoplatek za Září! V Září jsem byl pracovně
na dálném Východě ČR a platil účet cash na místní pobočce. Vzhledem ke
svému postižení, viz. výše., jsem doklad o zaplacení neměl, protože jsem
debyl kříženej s vohnoutem a někde jsem ho zamrdal.
Jdu opět na pobočku. Odbarvená píča mě vidí a zavírá kasu, mizí do zázemí.
Asi je to proto, že nejsem moc hezkej kluk ani normálně, natož, když se
zlobim. Zůstává tam poďobaný zmrd. Trošku na něj vyletim. A on spustí svou.
Jakože neplatim, tak ať se nedivim. Když se ptám, proč mi chodí upomínka
za Říjen, když „dlužím“ za Září, bylo mi sděleno, že je to asi běžná praxe,
že není účetní a ať prý jdu jinam. Ptám se kam a on neví.
Pak někam volá, tvrdí mi, že v Září jsem nikde nic cash neplatil. Rudej
a zuřivej platím podruhé fakturu za Září, ano, 1081 Kč letí do píči.
Žádám o okamžité zrušení smlouvy. Je mi řečeno, že nemůžu zrušit smlouvu,
dokud neproběhne platba účetním oddělěním.A že je výpovědní lhůta jeden
měsíc. A že budu muset zaplatit 1.000 Kč pokutu, protože mám smlouvu na
dva roky a dostal jsem dotovanej telefon.To asi myslel ten sráč, kterej
sem měl půl roku, z toho dva měsíce v servisu. Než se vysral úplně a putoval
do koše.
Odcházím z prodejny o 1081 Kč lehčí a s nefunkčním telefonem. Okamžitě
jdu do konkurence, tentokrát padla volba na T-debile, tarif mých 5. Operace
probíhá normálně, než se dostanu domu, je sim karta aktivována a já se
pokouším nastavit 5 čísel, na která bud moci volat a psát „výhodně“. Tohle
slovo já nemám rád. Nicméně obratem je mi pomocí sms sděleno, že je tato
služba dočasně mimo provoz. A Kurva.
Tím končí můj smutný příběh a nezbývá než položit pár otázek.
1) Jak je tohle kurva možný? Jak můžou mít takovej bordel ve fakturách
?
2) Kdo mě ojel? Člověk na pobočce, kde jsem platil za Září? Telefonica?
3) Máte někdo podobnou zkušenost? Nebo vysvětlení?
29.11.2007 Sandman