Jelikož nýbrž a protože jsme v Čechách, nic nemůže fungovat jako jinde
ve světě.
Protože Čech je tvor vynalézavý, hlavně v oblasti jak s čímkoliv vyjebat,
došlo i na veleslavné Kapšovo mýto. Cokoliv jinde ve světě funguje naprosto
normálně tak v Čechách ne! Pořád se vymejšlí jak zaplatit míň a světe div
se. Čeští řidiči kamiónů na to přišli velmi rychle. Pokud jste jako já
v poslední době na dálnici viděli jak před bránou jedou za sebou 2 kamiony
nalepený cca na půl metru za sebou, pak to není tím že by nacvičovali nedodržení
bezpečné vzdálenosti, ale důvod je daleko prozaičtější. Pokud pod bránou
projedou za sebou ve vzdálenosti kratší než cca 2m, tak je systém vyhodnotí
jako jednu soupravu.
Takže odečte peníze jen tomu prvnímu .
Po nějaké době se zase prohodí a takhle se cestuje a ušetří! Jednoduchý
prostý jak facka dr. Macka (zasloužil si jí). Ale problém může nastávat
ve chvíli, kdy při průjezdu pod branou sou na sebe nalepený na 50cm a ten
první potřebuje zabrzdit .. Zkuste začít brzdit 15tun a máte před sebou
cca oněch 50cm . Neštěstí je na světě .. Všichni víme co na dálnici znamená
nehoda kamionu ..
Zápory mýta jako takového :
1. Pořizovací náklady přesahují polovinu celkového zisku …
2. Mýtné brány u dálnice znamenají nebezpečí pro všechny ..
3. Pokud vám bouchne guma máte docela šanci, že vyletíte do Kapše místo
na pole ..
4. Kamiony najíždí blízko k sobě a tím zvyšují mnohanásobně riziko
nehody ..
Děkuji, pane Šimonovský, že jsi nám vybral mýto, které si zasloužíme
…
15.02.2007 Mr.E