Hlavní menu |  |
FAQ |  |
Toplist |  |
|
Komentáře ke článku: Pidlikačka (ze dne 28.06.2013, autor článku: D-FENS)
Přidat nový komentář
|
Tak městská policie je lautr k ničemu. Když se tady pinožili ti běžci na tom polomaratónu či co to bylo, byla zablokovaná půlka města páskama a nedalo se téměř projet na druhý konec města. Městapák, kterého jsem se ptal na cestu, jen tupě civěl a debilně opakoval "tady neprojedete" jak porouchaný robot na péro, kterým ostatně také byl. Poradil až státní policajt. Ale pokutičky a čárečky za ně, to městapáci líní nejsou. To jen tak na okraj.
Ohledně cikánů - řekl bych, že jsme v situaci, v jaké byl kdysi patricijský Řím, postupně zavalovaný barbarskými menšinami. Většina tzv. etnických Čechů jsou tupé pivní mozky, které nehnou prstem, dokud nedojde i na ně. Jenže - bohužel - nikdo si dnes nelajsne cokoliv podniknout, protože by pak každý začal licoměrně ječet "rasýzti more" a byl sám rád, že se do toho nenamočil. Přesně v duchu hesla o křičícím zloději.
Kdo chce kam, pomozme mu tam.
|
|
|
No, s tím patricijským Římem bych brzdil. On Řím byl sakra málo aristokratický i ve svých nejaristokratičtějších dobách; a v dlouhodobém průměru to byl vůbec hnůj.
Po pravdě, kdybych se měl stěhovat do oněch časů, svištím do barbarica tak rychle, až se mi za patami práší.
|
|
|
Jistě.
Každý slušný člověk musí ty časy pamatovat.
|
|
|
A to snad ani ne. Jen ti vzdělanější a méně hloupí o nich mají leccos nastudováno. Ale toho si nevšímejte; to se Vás netýká.
|
|
|
Tak ta cesta do barbarica by ovsem nebyla zrovna jednoducha. Prodirat se tim hustym davem, ktery se vali opacnym smerem, aby hloupe vymenil svobodu srat doma v rohu chyse za tu straslivou tyranii civilizace.
Za to po prichodu do vytouzene destinace by nastal pravy raj a studovany chytry a slusny clovek by uz nemusel civet do pergamenu, ale jen na vsi a blechy lezouci po vedleseroucim anarchistovi.
|
|
|
Nechci se zastávat pivních mozgů. On je to výsledek fungování (a úmyslného směrování) této společnosti. Etnický Čech má obyčejný strach. Ani ne tak před cikánskou férovkou, jako před persekucí. Mít na triku napadení s rasovým podtextem, může být pro obyčejného živitele rodiny problém. Cépezetka, výslech, vysvětlování, komise na NV, možná i soud a k tomu pravděpodobně i nějaká ta nepříjemná podlitina. Extrémista, možná i nácek. Pak problém v práci a záznam v hledáčku cikánské tlupy a to na celou rodinu. A tak nejpřijatelnější je účast na povolené demonstraci, kde si člověka akorát natočí esenbé do svého archivu a podobenku zanese do složky možný extremista.
|
|
|
Přesně. Ten strach, že vyrazí Mlynář, Kocáb nebo Stehlíková, o Samkový ani nemluvím tu jistě je. Ale pořád je šance, že to někdo natočí a cigorky ostrouhaj. Jak by podle Vás dopadl případ v Novým Boru bez kamer? Bylo by to rasistický napadení menšiny, která si přišla jen povídat.
|
|
|
Měšťáci jsou jen na botičky a podobnou buzeraci. Když mne a mou ženu před týdnem napadli Ukrajinci, tak jsem taky volal rovnou státní (bumbal jsem a byl jsem jen v kraťasech a tričku, takže jsem si zbraň bohužel či možná naopak naštěstí - www.gunlex.cz/aktuality-strelci/odsoudit-za-kazdou-cenu/ - nevzal) a vyřešili to velice rychle a k mé plné spokojenosti.
|
|
|
Taky pocházím z ČB a dodnes se tam vracím. Když se jdu projít po městě, žasnu. Všechny parky, dětská hřiště, Lanovku, tam všude posedávají Cikáni a dělají bordel.
Švagrová měla při své návštěvě zde ten pitomý nápad, jít na plavečák. Úderem poledne se zaplnil cikány, velmi dobře živenými, kteří v podstatě vyhnali ostatní ven - tedy, oni se dekovali dobrovolně.
Bývalá spolužačka ze ZŠ dělá na sociálce. Výjimkou není cigoška, která dostává 33 tisíc měsíčně dávky. Po 14ti dnech nejpozději se přisere i s vrhem na úřad a prohlásí, že už nemá nic. No a hádejte, dostane nášup.
Protože nepůsobím dojmem, že je brnkačka mě kulturně obohatit, mám jen jenu zkušenost osobní. Šli jsme z plesu školy, postupně naše skupina řídla a zůstali jsme tam dva. Proti nám 5 cikánů, zbystřil jsem, ale minuli nás.
V zápětí se mi udělali mžitky před očima. Cigoši se nás rozhodli sejmout pálkama zezadu. Naštěstí bylo -20, takže jsem měl pod bundou ještě křiváka. I tak, než se nám podařilo cigorky odzbrojit a pálky hodit do Mlýnský stoky, byli jsme už dost dobitý.
No, a jak jsme se pustili do jakž takž férovýho boje, dojela hlídka.
Myslel jsem, že cigorky zabásnou, vyjevili jsme bengům situaci. No a bengo chytlo jednoho cikána, přivedlo ho ke mě a řeklo: vy vypadáte jako ti, kteří tady rozhodujou, tak se tady usmiřte a už nechci vidět žádný roztržky.
Bylo mi 17, tak jsem jen děl, že já žádnou roztržku nevyvolal a ať mi dá pokoj. To bylo vše, dnes bych to pochopitelně řešil jinak.
Jo, a s tím sociálním bydlením: nejde mi do hlavy, jak můžou čuráci pobírat i dvacku za kůču pro špinavý morgoše. Takhle jedná rozpočtově odpovědný stát. Kdyby je poslal do prdele (primárně ty podnikavce), šli by cikorky do maringotek a třeba odtáhly do prdele.
Okamura by je odvezl do Indie budovat stát - i s příspěvkem na cestu. Já bych udělal totéž, jen bez příspěvku a dobytčákem.
|
|
|
oprava, udělaly mžitky, šly by cikorky....ještě dnes se klepu vzteky.
|
|
|
Podnikavec je až druhotný. Problém je, že tu svoloč nikdo dobrovolně neubytuje, ani za zlatý prase (tedy dávku z úřadu). Ale stát vytvořil dotaci a tu je dobré čerpat (jak nás učí EU). A trh zafungoval. Kdo na to má žaludek, investuje do shnilé ruiny, cigány ubytuje a od úřadu vybere prachy. Kdyby nic takového stát nezavedl, nikdy by takový problém nevznikl a možná byste viděl i ty maringotky (ale pravděpodobněji kombinaci kartonu a vlnitého plechu).
|
|
|
Právě. Ale ty prachy jsou z mých daní. Kdyby stát doplatil 3 litry, tak sice fuj, ale no dobrá. Zkuste si jako běloch zaskočit na úřad, že chcete bydlet v bytě za 20 litrů, ale sory, nemáte na to. Poženou Vás svinským krokem. Řekněte, že jste cigoš, nebo to máte na chlívek pro cigoše, začne úřad lepit a neptá se. Tohle musí skončit.
Je mi osobně fuk, jestli si zbastlí maringotku, zalezou do nějaký díry, nebo obsadí prázdnej vepřín. Ale prosím, ne za moje prachy.
Jiný příběh: naši známí, lidé mimořádně pracovití, leč, s nikoli vysokou mzdou.
V cca 11ti letech šla jejich dcera na POVINNÉ očkování. Přípravek dodal gigant GlaxoSmithKline. Její organismus, stejně jako u několika dalších dětí začal reagovat "požíráním" svého nervového systému. Záchranka jí něco píchla a naštěstí to reakci zastavilo, takže zůstala ochrnutá jen od pasu dolů.n
Stát i firma je poslali do prdele s tím, že mají zažalovat doktorku, která jí to píchla!!!!
A začal kolotoč. Elektrický vozík si museli koupit za své. Rampu do domu. O každé peníze boj, doprovázený poznámkami jako: "vy to ještě rozchodíte" - dnes je jí něco kolem dvaceti.
A protože se prachy vyhodí na cikorky, nejsou pak pro takové případy.
Nabízel jsem jim pomoc, protože to byl stát, který očkování nařídil - a pak se k tomu neznal. Byli ale po těch tahanicích s naprosto neschopným právníkem tak vyčerpaní, že mé návrhy, jak to řešit odmítli. I v průběhu říkali jen: zatím ne, díky, možná potom, máme naději, že se to vyřeší po dobrém....
Takže, když přijde na cigánský problém, vždy vidím rudě.
|
|
|
No, jen podotek k té nyní cca 20leté ochrnuté holce.
Existuje Rozalio, což je sdružení rodičů za svobodu v očkování a je tam mnoho podobných i horších příběhů. Tam by jim mohli trochu při boji se státem pomoci.
Jinak ohledně cikánů je situace jasná. Měli cca 1000 let na to sAe zařadit a stejně to až na mizivé procento nezvládli. To nebude chyba v nedostatku dotací či komunitní práci. Řešení by určitě mohlo být 99% procentní osekání všech výdajů na sociální pomoc (krom toho 1% skutečně potřebných) a současně s tím reformovat soudnictví ( nehledět na rasu ) a hlavně vězeňství (alá Joe Arpaio). Protože jinak to bude furt jako v Jeseníku podmínka a "pouhé zmlácení" a "strkanice". A když náhodou natvrdo, tak se vrací mezi kamarády do důvěrně známého prostředí. Ale samozřejmě potíž je ta, že cikáni mají jednu velkou výhodu oproti bílejm - drží při sobě a když o něco jde (rvačka, pomsta, krádeže), tak nesedí na prdeli a nenadávaj u piva.
|
|
|
Za tip na sdružení díky, předám.
|
|
Zil jsem par desitek let v Brne a uplne stejne to bylo v okoli Cejlu, Dornychu, Francouzske a podobnych ulicek. Jedna moje pritulkyne tam bydlela a protoze byla v mensine co do barvy pleti, byly neskutecne problemy. Jednou to dopadlo i tak, ze na mne vyskocili tri cikani a pod zaminkou mameni cigaret vyvolali konflikt. Jsa nekurak jsem nakonec jednomu z nich zlomil ruku a druheho nacpal po hlave do prazdne popelnice. Podotykam, ze to se stalo v roce '92, tehdy jsem to nahlasil na policii a bylo to dokonce brano jako jeden z duvodu, proc mi tehdy policie prirkla pravo nosit strelnou palnou zbran (pametnici jiste vedi, jak tezke tehdy bylo ziskat ZP "leporelo", sice zadne zkousky, zato lustrace v rodine i okoli a nutnost zduvodneni zadosti). Nekde jsem cetl, ze jejich pocet se (tusim) kazdych 16 let zdvojnasobi, takze je jen otazkou casu, kdy jiz nebudou mensina. Dmnivam se ale, ze by bylo vhodne udelat nejaky paty pilir, protoze duchodovy system je uplny hovno proti tomuhle pruseru. Nova generace cikanu povazuje za samozrejmost, ze nemaka. To uz je primo geneticka modifikace.
|
|
Informace o com, že socka proplatí náklady bydlení je plně pravdivá. A to je proplatí v plné výši. Protože by bylo asociální, kdyby lidé nemohli bydlet, tak se podle toho systém nastavil a skutečně, vše se proplácí.
Bohužel to funguje jen pro cikány, pokud by si někdo myslel, že takto může fungovat také, tak ho socka rychle vyvede z omylu. Nicméně pro cikány platí zcela jiná pravidla.
Tedy je logické, že se na tom kde kdo přiživuje jak umí, ostatně neberte ty prachy, když se válej na ulici... Měly by to proplácení nákladů mít nějaké meze, co se týče jejich vyše, ale je to zatím prostě tak...
PS.
Po bojích v Duchcově skončilo v rukou policistů hned 22 osob
http://www.novinky.cz/domaci/305632-.html
A diskuze, Názor s nejvíce souhlasnými hlasy (2364)
Miroslav Kučera, Znojmo (Sobota, 22.června 2013, 13:54:36 | Souhlasím | Nesouhlasím | +2364)
Případ od nás: 6 členná romská rodina, matka na mateřské, otec invalidní důchodce, matka matky pěstounka. Jeji měsíční příjem od státu cca 96 000 Kč. Známá jí tuto částku proplácí na poště. Potřebuje tahle nestoudnost ještě komentář?????
|
|
|
Jen k tomu PS: souhlasím, jde o ukrutnou ohavnost, a nekomentoval bych vůbec, nebýt toho...
... že se obávám, že se najde spousta idiotů, již tuto nestoudnost přičtou k tíži cikánům.
Což je svinstvo.
Kdy byli naposled cikáni v parlamentu? Kdy ve vládě? Tam jsou, byli (a dokud potrvá demokracie, budou) ti, kdo za tyto nestoudnosti mohou.
|
|
|
Máte naprostou pravdu. Za problém financí na bydlení může jen a jen stát.
Cikáni jsou v tom jen nástroj, myslím, že obeně nasere, že tento nástroj je účinný, u jiného etnika by takové "podnikání" nebylo možné.
Cikáni vědí, jak vysát stát, A ví to i podnikavci. A ať mi tady nikdo netvrdí, že to je podnikání, jako každý jiný. Není. Čerpají totiž peníze, které Vy nebo já do systém nasypou.
Řada z těchto podnikavců, kteří pronajímají kumbál za 15, 20 litrů jsou mimochodem cikánští baroni. Ostatní bílí šmejdi. Jde o to prosadit, aby jim toto eldorádo skončilo.
|
|
|
Tak nějak.
Průměrný cikán není nic skvělého; trochu krade, má tendenci se poprat, jeho osobní hygiena není nic moc a inteligence je spíše podprůměrná. Ale dokáže se přizpůsobit a fungovat dosti slušně mezi ostatními lidmi. Není grázl v pravém smyslu toho slova; není aktivně zlý. Budu raději, když v sousedství bydlet nebude; ale bude-li, dokáži se s ním srovnat.
Skutečné zlo je systém, který z něj toho grázla vytváří -- mj. tím, že jej učí, že pokud se jako parchant bude chovat, dostane za to peníze :( A hůř, který je soustředí do ghetta, v němž jsou skutečně nebezpeční -- místo toho, aby je nechal normálně kočovat, jak jsou zvyklí a jak jim vyhovuje :(
|
|
|
No, já si myslím, že typický cikán grázl prostě je. Jen jiný, než bílý grázl. Já se srovnám spíše s bílým grázlem, protože s ním můžu jako s grázlem jednat bez toho, aby se na mne sesypali všichni ti free a love kokoti.
S cikánem je to obtížnější, jako chodit po porcelánu...
|
|
|
No... já mám zkušenosti z Vinohrad kolem Gröbovky; z východního Slovenska (kde jednou došlo i na břitvy u nich a na klacky u nás ;)); v Karlíně jsem léta bydlel, přes Žižkov jsem běžně chodil. Jeden z mých spolužáků mezi cikány asi rok žil, a dost jsem toho s ním napovídal. A konečně pak švára aspirant měl dost dlouho cikána za stavbyvedoucího.
A výsledkem těchto zkušeností je to, co jsem psal výše.
Ale samozřejmě je pořád možné, že jsem měl jen výjimečné štěstí (nebo smůlu, jak se to vezme).
|
|
|
za komoušů žádné peníze za chování jako parchant nedostávali a přesto to grázlové byli. Grázlovské chování nezískali za posledních pár let, to už v nich bylo, jen to tak nevyplulo na povrch jako dnes. Když je nesoustředíš do ghetta oni se stejně sestěhují sami, přesně to dělali za komoušů.
nerozumím výrazu "není aktivně zlý". To znamená co, že když mu dáš všechno co máš, tak tě možná ani nezmlátí nebo nepořeže?
|
|
|
Ale ano, dostávali, byť méně než dnes.
Přibližně tak, akorát že mu nemusíš dávat zhola nic :) Jen si hlídej drobné a slepice ;)
|
|
|
dostávali se do kriminálu, protože nepracovali a pracovat byla povinnost, pak dostali poukázky na jídlo a děti ve škole oběd zdarma, pokud tam dítě došlo. Poukázky až později, ze začátku ani to.
u nás nebylo třeba hlídat ani drobné ani slepice, jen bylo třeba hlídat kudy chodíš, ghettem prostě nikdo neprocházel, kdo se pokusil, odešel pořezán. Když mi bylo jedenáct pokusily se mě dvě malé cigorky okrást o hodinky, o drobné ani slepice zájem neměly. Byla to "moje" vina, protože jsem se příliš přiblížila ke ghettu. Demarkační linie byla jasná a všichni jsme věděli kudy přesně vede. Takže život kousek dál od ghetta byl celkem bez problémů. Na druhou stranu to nebylo ghetto obývané vyloženě cikánskou svoločí, protože i mezi nimi jsou obrovské rozdíly. Nicméně je to v nich, nikdo je to nenaučil. Druhá věc je, že jim dáváme moc prostoru, ale i když jim ho nedáme, výrazně se nezmění.
jsou a vždycky to byli bajkaři, oni si nepomůžou ani mezi sebou a je to v nich.
nechat je kočovat je sice dobrá myšlenka, ale to by se muselo všechno ostatní změnit. Musel bys mít možnost je vyhnat ze svého lesa, pokud by se ti nelíbilo, že se tam utábořili. Musel bys mít možnost nepustit je do vesnice, pokud bys měl strach. Jsou nesmírně přizpůsobiví, takže jediná možnost je, vystavit je anarchii.
|
|
|
Problem je, ze slepice si clovek hlidal v dobe, kdy vesnice drzela pri sobe a ve vesnici bylo vic lidi nez v kocujici tlupe, navic tlupa mela permanentni strach z perzekuce. Na samotach uz to bylo trosku jinak.
Odnepameti se chovaji jako mrchozrouti, dokud je nad nima bic a strach z trestu, tak "jen drobne kradou", jakmile se povoli, vypada to jako dnes.
Je to podobne jako kdyz ma clovek tuberkulozu, dokud je silny, dokaze ji nejak ukocirovat, ale jakmile je oslaben, propukne to naplno, je to porad ta sama tuberkuloza, umi byt jen snesitelna nebo nesnesitelna, nikdy z toho nebude pozitivum.
|
|
|
No, kdyz uz jsme u toho, tak prumerrny Cech, prumerny beloch ci prumerny clovek taky neni nic skveleho. :)
|
|
|
No však právě. O to šlo: "Cikáni, to je pakáž pramizerná; ale my, my bílí..."
... jsme v celkovém součtu a v průměru o bärendreck lepší. Kterýžto nevídaný a neslýchaný objev byl tak nějak účelem cvičení.
|
|
|
Ano. Nicmene obcas je treba toto zduraznit - bohuzel i zde na D-F.
|
|
|
|
|
Myslis? Bylo to ze startu tak, ze peacujicim a vZdelanym cikanum nekdo nabidl tucne penize za nicnedelani a oni kvuli tomu zludracili?
Neni to nahodou extremni stav reseni jejich hovadismu "po dobrym"? Po zlym to dal Ada, ale nestihl to dotahnout do konce. Ale ten je na bleklistu, takze palit v pecich a strilet z kulometu je nemuzeme. Tenhle druh reseni ovsem ceka na dobu, kdy narceni ruznejma Kocabama a jinejma havlistama z rasismu bude zanedbatelne oproti prospechu z opravdoveho pogromu, ktery zbavi nejakou obec techto parazitu za cenu jejich zivotu.
|
|
|
Velmi volně (velmi volně!!!) řečeno to tak bylo. S cikány bývalo jinak a to, co máme teď, je následkem kombinace jejich mentality a chování státního systému.
Mám taky své zkušenosti s cikány z Bubenče a Holešovic jako kluk - a co můžu říct, tak ti dlouhodobě domestikovaní cikáni, co už v šedesátých letech žili v Praze několikátou generaci, byli v podstatě bezproblémoví - bylo jich málo, žili rozptýleně v prostrou, nebyli výbojní a fungovali jako ostatní, pracovali ... Měl jsem mezi nimi i pár kamarádů.
Pak přitáhla "druhá vlna" ze Slovenska a to byla ta sběř. Báli se jich i ti "naši" černí. A z nich vyrostlo to, co teď známe pod pojmem "cikán" - nepracující, vychcaný ksindl, žijící výhradně z dávek, práci považující za něco jako choleru, agresivní, incestující, ignorující vzdělání a společenská pravidla - a dobře si vědomý beztrestnosti.
Největší průser ale je, že už se tomuhle etniku otočila jedna celá generace a současní mladí černí si už ani nedokážou představit slušný život. To, v čem vyrostli, berou za normální. A vyžadují to. Ti už jsou nepřevychovatelní. Nejsem příznivcem silných slov o Ádovi, kulometech a grilování, ale co s nimi, to, bohužel, netuším. Po dobrém to ale, obávám se, nepůjde - protože oni chápou slušnost jako slabost.
|
|
|
Tak. Znovu si dovolím odkaz na ten Williamsův excelentní rozbor hlavní příčiny a primárního kořene problémů, jež mají s černými tam u nich:
Even in the antebellum era, when slaves often weren't permitted to wed, most black children lived with a biological mother and father. During Reconstruction and up until the 1940s, 75% to 85% of black children lived in two-parent families. Today, more than 70% of black children are born to single women. "The welfare state has done to black Americans what slavery couldn't do, what Jim Crow couldn't do, what the harshest racism couldn't do," Mr. Williams says. "And that is to destroy the black family."
online.wsj.com/article/SB10001424052748704881304576094221050061598. html?mod=WSJ_newsreel_opinion
U nás je to s cikány samozřejmě z řady důvodů mírně odlišné, nicméně princip je naprosto přesně týž.
|
|
|
"Áda" vyvraždil v prvé řadě slušné cigány-řemeslníky, protože ti nekočovali a byli evidovaní na Sčítání lidu.
Tito vyvraždění slušní cigáni pak byli nahrazeni těmi z východu. A jaksi obecně platí, že čím dál na východ, tím větší šílenci, cholerici a vůbec (viz slovenští "východňári")...
|
|
|
Pravda. Nemělo by se ale zapomínat ani na to, že nekontrolovatelnou tlupu z nich udělali komanči. Sociálním inženýrstvím rozbily jejich vazby, způsob života. Neříkám, že by jinak problémy s cikány nebyly, to ne, ale prapůvodce současného stavu byl komunismus. Polistopadové "elity" to jen dojebaly.
|
|
|
Mimochodem, LžiDnes už zase přilévá olej do ohně, Extrémisté demonstrují, pochodují, zatímco "romové" v klidu debatují, malují obrázky a pouští hudbu.
Nepřispívá to k nesnášenlivosti víc, než samotní cikáni? Jsem přesvědčen, že ano.
|
|
|
To nepochybně přilévá, podobně jako přilévá spousta těch "organizací pro lepší soužití" když pokaždé zuřivě bagatelizuje jakýkoli útok, nebo vystupuje proti někomu kdo se je snaží odpojit od vody/elektřiny protože za ni neplatí.
Leč přesto bych se vyvaroval výkřiků jak to "dojebali komanči" apod. To není nic víc, než alibismus. "Oni" za to prostě nemůžou, jsou vlastně vždycky oběti. Jsou oběti když v první třídě neumí česky (kvůli čemu se často dostanou do zvláštní školy byť by měli předpoklad pro ZŠ), jsou oběti že se neumí v první třídě najíst příborem. Jsou oběti když v šesté třídě je v třídách v určitých lokalitách policista zhruba stejně často jako učitelka, jsou oběti když v patnácti nedokončí ŽS kvůli těhotenství... oni jsou vlastně vždycky jen oběti. Oběti jsou, protože "všechny státy v EU jsou rasisté" neb v nich mají cigáni potíže. A tak dále.
Leda hovno. Je signifikantní, že ten "rasismus" je i v jižních státech, kde to logicky není o barvě pleti (neb barva je +- stejná). Jenže třeba v Řecku máte nárok na jakoukoli formu dávek jen v případě, že jste během posledních dvou let odpracoval alespoň rok. Pokud jste neodpracoval, máte smůlu, nedostanete nic. No a i pokud jste odpracoval, máte zase jen na rok. Takže tam cigáni žijí tak, že i slovenské slumy jsou proti tomu blahobyt. Logický důsledek je, že tam skoro žádní cigáni nejsou. A ve většině dalších států je to podobné, jen v ČR máte prostě nárok na dávku pokud máte do prdele díru. Tak se nám sem holt stěhují cigáni z celé Evropy... proč taky žít na Slovensku ve slumu, když v ČR můžete mít proplacenou ubytovnu. Ubytovna je patřičně předražená takže se majitel šábne o pár šupů s cigány, a oni na tom ještě vydělají.
|
|
|
Prakticky 100% s Vámi souhlasím, jen s jednou odchylkou - komanči to začali. Komanči první přišli s postupem, kdy si establishment kupuje sociální smír za peníze, ukradené z daní pracujících (ať už soustružníka, dojičky, nebo úspěšného podnikatele, aby mne zase někdo nenařkl z opěvování dělnické třídy). Za předchozích státních zřízení takováhle sviňárna prostě nebyla.
Je vcelku logické, že když po rudých přišli pravdoláskové, nevěděli, co s tím a nemohli si dovolit nepokoje. Tak ten systém prostě převzali.
Skok ke spravedlivějšímu systému, tak, jak jej popisujete, by vyvolal obrovskou bouři nevole zpovykaných romů, zatímco slušným cikánům by to bylo jedno, pro ty by se totiž prakticky nic nezměnilo. Ale těch je žalostně málo.
Je jediná cesta ven - vysrat se (pardon za kluzké slovo) na pravdoláskovské uchýlenosti, na protekci podle barvy kůže, vypráskat různé Kocáby a jiné parazity a začít všem striktně měřit jedním metrem. To, samozřejmě, bude nejvíc vadit nepracujícímu ksindlu (ať už bílému, nebo černému) - a odtáhne jinam, do nějaké jiné země, kde se o ně tamní socialismus jistě s velikou radostí postará. Za daně tamních obyvatel, a už ne za naše.
|
|
|
Ano. To ale podporuje mou tezi o největší vině státu na nastalé situaci.
A já nikde netvrdil, že cikáni jsou nevinné oběti, naopak si myslím, že to jsou grázlové a banda líných zmrdů. Ale i proto, že jim toho tolik dovolíme. Tedy, že to dopustí státní složky. Tím myslím hlavně politiky. Policajti, řadoví úředníci, učitelé, ti s tím odpadem musí prostě jen pracovat.
|
|
|
Přátelé, přituhuje: Romea.cz: POKUS O POGROM(!!!!!!) V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH! Není to na žalobu?
|
|
|
Romea je tvrdě rasistický - lépe řečeno xenofobní (cikáni jsou stejné rasy jako tzv. etničtí Češi, nelze tedy mluvit o rasismu), jenže je to cikanistický server, takže je to politicky v pořádku. Bohužel.
|
|
|
Není. Jednak máme svobodu slova, jednak máme definici pogromu: Jako pogromy (z ruského „gromiť“, громить ve významu „pustošit, drtit“) byly v původním významu označovány rasové nepokoje zaměřené proti Židům, ke kterým docházelo často s vládní podporou většinou v Rusku a východní Evropě. V přeneseném významu může pojem označovat obecně krvavé masové pronásledování, vraždění skupiny obyvatel jiného náboženského přesvědčení nebo příslušníků jiné etnické skupiny.
|
|
|
Svobodu slova nezpochybňuji. Jen jí trochu postrádám ve vztahu k cikánské menšině.
Velice pochybuji, že redaktoři Romea.cz dokáží definovat pogrom tak, jako Vy.
Má otázka o žalobě byla řečnická, samotnému je mi jasné, že to žalovatelné není. Málokdy mne něco vyloženě překvapí, tento titulek mne ovšem zcela ohromil.
|
|
|
Ale tak článků o tom, co kde cigáni provedli se objevuje celkem dost. V některých (málo) případech se pak ukáže, že to bylo jinak. Což mimochodem romea také sleduje, a je to dobře.
Je ale taky třeba vzít v úvahu, že chybí (logicky) zprávy o tom, co "cigáni neprovedli" takže celkový soud o tomto etniku může být zkreslen, resp. se na základě takových zpráv paušálně soudí o všech cigánech, což je principiálně špatně. Nicméně, naštěstí si to většina lidí dá do vztahu s vlastními zkušenostmi.
|
|
|
No dlouho nebude, zrovna s tímhle tipuju bude pod Andrejem konec. Což bude zřejmě jeden z mála pozitivních následků toho jeho nákupu.
|
|
|
"...vazby, způsob života..." Moment, a co předpisy proti kočování odsouhlasené parlementem RČS? Nebo obdobné pokusy za Rakouska-Uherska?
|
|
|
Minuly se účinkem, to je jednoduché. Cikáni byli vždy problémovým a nezařaditelným problémem. Ale sociálně inženýrské řešení počaté za komunismu napáchalo škody největší. A nechali sem přitáhout verbež ze Slovenska, kam se zase nasunuli rumunští cikáni a odtud zase k nám.
Potíž je, že současný stát jim nedává žádný mantinely. I psa naučíte, při správném zacházení nechcat a nesrat v domě. Ví, že když udělá něco špatně, přijde trest. Protože průměrný IQ cikána je zhruba stejný jako průměrnýho psa, musí se nastavit hranice. A oni se musejí bát trestu. Jak vidíte na dnešních mediálních výstupech, mají pro další působení volné pole.
|
|
|
Co jsem se bavil s Drábkem (kterého nemohu ani cítit a ten rozhovor byl výsledek mého mailu, kde jsem na něj nebyl zrovna slušný), tak mi tvrdil, že ten limit už nějak nastavil a chtěl ho další rok ještě ořezat (ale to už nestihl).
|
|
|
Checht... moje znama dela v bance, vypravela mi, pro jake castky si chodi cikani, ledva jim pristanou na uctu. Jo a pozor, jeste maji jednu vychytavku. Jakmile se narodi dite, je za otce oznacen nejstarsi chlap v rodine. Az umre, tak deti pobiraji sirotci duchod. Tomu rikam vymrd!
|
|
|
Jo a pozor, jeste maji jednu vychytavku. Jakmile se narodi dite, je za otce oznacen nejstarsi chlap v rodine. Az umre, tak deti pobiraji sirotci duchod. Tomu rikam vymrd!
Pekna vychytavka. A ja myslel, ze nejsou schopni myslet na budoucnost vzdalenejsi vice jak tri dny.
|
|
|
To nejakym omylem vymysli jeden a ostatni rodiny jen kopiruji.
Ted se mi vybavil jeden: cikanska osada se rozhodne a udela vylet do Osvetimi. Cervenec, hic, autobusak si pusti klimu na xicht. Dojedou do Osvetimi a autobusak sotva mluvi. Vykoukne z okynka u vratnice a sipa "vezu plnej autobus cikanu". Vratnej se taky vykloni a septem "ja vas uplne chapu, ale tady uz to par let nefunguje..."
Jinak kecy o zacleneni jim nezeru, vietnamci jsou tady ani ne tricet let a kam to dotahli. Kdyz vynecham par excesu s drogama, tak jinak si jezdi v drahejch autech a jejich deti umi luxusne cesky. To se totiz musi chtit, a ne jen dojit stat.
|
|
|
Opravdu si myslíte, že na to přijdou jedinci s IQ 75? Nikoli, někdo jim to musí poradit. Třeba trik se zálohami na energii, kdy přilezou na úřad, že ČEZ chce vyšší zálohu, úřad jí začne ČEZu proplácet a cigorky na konci zúčtovacího období vyinkasují přeplatek - v jednom konkrétním případě 40 tisíc? Přišl byste na to? Přiznám se, já ne. Možná proto, že se takovými věcmi a) nezabývám, b) nenapadlo by mne, že to projde.
A opět, stát: jak to, že se úřad neinformuje na ČEZu? Stačil by jeden mail či telefon...
|
|
|
Perfektni system. Ti, co ho doji, to vedi, ti co jim to distribuuji mlci a ti, co to financuji, to nevedi. Ze ja se nenarodil cernej. Fnuk! Celej den voraz, fura kamaradu, zadna nutnost podnikani, zadny dane, na kazdem urade vse zaridim rychle (staci vzit dost velkej komparz), velka rodina... a prej ze mne rodice pripravili do zivota. Prd! Spatnou barvu mi dali!
|
|
|
Kdyz sem pred par lety delal dobrovolnou brigadu v Ustavu pro matku a dite v Krci, tak po skonceni se vrchni sestra rozpovidala, krome tohodle triku jeste delaj to, ze matka se ditete zrekne a prarodice se stanou pestouny. V Ustavu nechaji statu na krku akorat hodne postizeny Downy apod.
|
|
|
Ústav pro matku a dítě je v Podolí, v Krči je Thomayerka ....
|
|
|
Autor pravděpodobně myslel Ústav mateřství
|
|
|
stejně jim proplácí i nedoplatky za energie, vodu... stačí zajít s papírem na sociálku
|
|
|
Brzděte, všechno těm chudákům neprojde, z důvěryhodného zdroje vím o stížnostech cikánských matek, kterým nebyly proplaceny všechny pomůcky pro děti, jen část, a taky některé oblečení musely kupit děti za vlastní (tj. z jiných dávek) což je hrozný.
|
|
|
Hele, ty asi do tohohle vidíš o dost víc, jak tohle tedy opravdu funguje? Já jsem si vždycky myslel, že výplata dávek se řídí zákonem a uvážení správního orgánu je minimální (aspoň to tak na mě působilo při četbě příslušných zákonů v rámci studia na fakultě a na advokátní zkoušky - což už ale nějakej pátek je a v rámci zachování duševního zdraví se to snažím neopakovat). Proto jsem si vždycky říkal, že tyhle povídačky, že cikáni přijdou na sociálku a tam jim zaplatěj první poslední jsou do značný míry UL.
|
|
|
No ... asi ne, protože mi před pár dny jeden pronajímatel bytů řekl, že ho šokovali na sociálce, kde mu úřednice řekla že je blbej, když jim to pronajímá za čtyřku, že oni by klidně zaplatili třeba osmičku.
|
|
|
Tomu klidně věřím, to je celý jedno velký svinstvo. Já se ale ptal na to, jestli v rámci toho dělaj rozdíl mezi cikánama a ostatníma, protože by bylo svinstvo ještě mnohem větší.
|
|
|
rozdíly jsou, mimo jiné existují dávky, které jsou jakoby jednorázové, různé příspěvky na cokoliv. O těch rozhoduje OPD/OPR, například příspěvek před vánoci na dárky pro děti. Nebo jednorázový příspěvek na přežití v případě nouze, ten nedostaneš, pokud tam nejsi dlouhodobě evidován. Příspěvky na oblečení, školní pomůcky, apod. A to ani zdaleka o všech nejspíš nevím. Kromě toho jsou příspěvky na družinu, na školkovné, apod. Navíc se u spousty dávek zjišťuje příjem, do kterého se nezapočítávají dávky. Vyděláš stovku, pětikilo ti přestanou vyplácet, co už cikánů nehrozí. V případě bílých tě odkážou na soud a pak možná otci zabaví řidičák. :-(
|
|
Já jen čekám, až nějaké skupince příznivců WP narostou koule a pořídí si výbavu ala jistý Norský zednář a půjdou se podívat do nějaké problémové lokality. Zatím to vypadá, že si myslí, že to půjde trubkama a nožejkama. :D
|
|
|
Problem je, ze ty co clovek vidi na demonstracich v telce jsou na organizovanou akci pomerne blbi a navic je to mlaceni bavi.
|
|
|
Jiste. Nicmene pokud se objevi sociopat, ktery prijde na to, jak s takovymi pracovat, dal uz to bude mit podobne jednoduche, jako to mel jiny sociopat pred 70 - 80 lety, ktery udelal to same. Zasadni problem spociva v tom, ze takovy sociopat sice asi jeden problem vyresi, ale pak bude pokracovat dal a dopadne to zase nedobre.
|
|
|
V nasem kontextu bych se toho nebal. Tehdy byl velky narod po prohrane valce - navic v dobe prohry stali vojaci na uzemi nepritele, ztrata uzemi i obyvatel, strasidlo komunismu... tohle vsechno je neopakovatelne. Krome lumpenproletariatu musi mit clovek za sebou vsechny ty Kruppy, Quandty a dalsi prachace, obavajici se bolseviku, co to vsechno zaplati. Bez penez je to na urovni peroucich se fotbalovych hooligans, co zadne velke sympatie neziskaji.
|
|
|
To je velká pravda, to s tím, co kdo platí. Ale nemylte se, situace dnes není tak rozdílná od doby, o které se bavíme, ten Bruselský socfašismus se nám docela rozmáhá...
|
|
|
Dokud člověk viděl jen ty "blbce s trubkama", v zásadě si uvědomoval, že těmhle je příčina problému naprosto ukradená. To jsou pitomci kteří se rádi mlátí: občas přijdou na fotbal, vezmou si nějakou šálu a trochu se pobijí mezi sebou, jindy zajdou na protiromskou demonstraci a pomlátí se tam. Jim je v zásadě fuk kvůli čemu se mlátí, prostě se chtějí mlátit. Člověk si tak nějak matně uvědomuje, že tihle jedou podle mustru "Když přišli fašisté". Prostě víte, že na vás jen tak nedojde protože nejdřív se musí pomlátit se spoustou jiných skupin.
Průser je, že se na demonstracích společně s těmito hovady začínají objevovat různí "tatíci od rodin, maminky s kočárky, babičky". Prostě lidi kteří si často neuvědomují, že jak se to začne mlít, blbci s trubkama možná majznou cajta, ale rozhodně zdrhnou za kočárky, a za tatíky, tak aby tihle lidi dostali nejdřív od cigánů, a pak v rámci demonstrace i od cajtů (a pak začnou vyrábět články jak je mlátí jak cajti tak cigáni, jak to stojí za hovno, je potřeba něco udělat, volat po řešení).
Výsledek je, že TV má svoje "drama a krev", vidíme "nebohé maminky s rozbitou hlavou" apod. Prostě mediální mrdky přilívají olej do ohně, protože ví, že bude skvělá sledovanost. Reálně to tímhle stylem řešení nemá, jít na jakoukoli demonstraci znamená jen podporovat zmrdy typu Kohout.
|
|
|
Já doufám, že rozhodně takovou výbavu neseženou a žádný masakr palnou zbraní nebude.
Když se potřebují řezat, pak home-made luky, trubkami, plechovými "meči", dlažebními kostkami a obecně věcmi, jejichž zneužití nikdo nemůže využít k jejich zákazu.
Ale pobídku k nadšenému zákazu zbraní a'lá Británie nebo buzeraci s psychotesty "kdo se nebojí bouřky, je agresivní" a'lá debil Lipšic, to vskutku neee.
|
|
|
Přesně proč by idioti nemohli zakazovat plechové meče či home-made luky? A zakázat trubky a dlažební kostky lze také, nikoli an sich, nýbrž v tom smyslu, že poneseš-li něco takového u sebe a nebudeš-li zároveň mít státní potvrzení, že jsi instalatér nebo dlaždič, půjdeš bručet.
Ostatně v Kingdom of Condom to už tak v zásadě mají.
|
|
|
No tak to neponeseš u sebe, ale budeš si do toho kopat, no. Nebo rekonstruuješ koupelnu/dvorek/škodovku. My nejsme Britové, my jsme Švejkové, tady snad takové pitomosti projít nemohou.
A každopádně to není můj problém, můj problém by byl, kdyby nějaký frustrát vytáhl postřílet nepřizpůsobivé s bouchačkou a mně kvůli tomu zakázali sbírku.
|
|
|
Což ovšem by nebyla ani docela málo vina frustráta, ten s tím nemá zhola nic společného; vina by to byla jen a pouze a jenom zakazujících idiotů. O to právě jde.
|
|
|
P.S. Doporučuji dohledat si v historii, kolik lidí říkalo "my nejsme nějací bolševici, my jsme švejkové, tady přece takové věci nastat nikdy nemohou" tak nějak koncem roku 1947. Je to velmi poučné, a poněkud alarmující.
|
|
|
Mozna slo skutecne o upozorneni...ale spis vsech Budejicaku na mistni problem tak, aby se to dozvedeli i v Brne, Praze apod.
|
|
Nesmí se jim dávat peníze za nic a bude to v pohodě. Ti, kteří rychle pochopí a začnou pracovat, mohou hned stavět lapáky pro ty natvrdlejší. Protože tam skončí všichni paraziti. Ale vrátit se do takového lapáku už chtít nebude - raději emigruje.
|
|
|
Stavět lapáky - za co asi? No za peníze z našich daní.
Zavřít tam ty natvrdlejší - za co asi? No za peníze z našich daní.
Tudy ne.
Tahle myšlenka má jedinou reálnou cestu, a sice izolovanou rezervaci někde v bývalém vojenském prostoru, obehnanou ostnatým drátem pod napětím a hlídanou ostrými hochy s vlčáky.
V současné, přehumanističtělé společnosti je taková rezervace nereálná. Svým způsobem je to i dobře ... Ale vůbec není vyloučené, že pokud rómský ksindl (tím ale nemyslím slušné, integrované, pracující a neprudící cikány) naštve majoritu dostatečně, přestanou najednou platit politicky korektní kecy a státem řízená represe většiny a takováhle ghetta vzniknou. Někteří šikmoocí politici si na téhle myšlence už začínají, opatrně, stavět program :)
Nijak moc se na to netěším, ale obávám se, že si to vykoledujou.
|
|
|
Jakože ušetříme zřízením koncentráků, jo? Huuustýýýý.
A to prudění bude posuzovat kdo?
|
|
|
Výbor pro veřejné blaho, kdo jiný?
(Co se divíte? Adolfovi to u voličů zafungovalo naprosto excelentně; proč by to nemělo dnes fungovat jiným podobným?)
|
|
|
Já to taky nijak neprosazuju - já se toho bojím.
|
|
|
Jistě Kadle. Z vašeho příspěvku ten strach přímo odkapává.
|
|
|
Neznáte mne, neposuzujte. A čtěte pořádně, umíte-li.
|
|
Bratr žijící delší dobu ve velké británii, nedávno na podobné téma prohlásil, že jsem tady moc "slušní". Že když příjdou cigoši u nás na úřad a udělají tam na babu za přepážkou bububu, dotyčná ženština se podvolí.
Pokud by tam neseděla češka, ale třeba pákistánka, tak by to bylo naposledy, co tam na ni nějaký dacan něco podobného zkusil, přišli by bratři bratranci či strýcové a pěkně by debilům vysvětlili, že takhle tedy ne.
|
|
|
To mi přijde jako vyhánění čerta ďáblem :)
|
|
|
V té popsané situaci je to absurdní pitomost; v některých zásadně odlišných něco podobného ale smysl mít může. Kupříkladu neexistuje lepší a spolehlivější ochrana před vloupáním/přepadením domu, než to, že se lupič/přepadající něčeho takového bojí*.
Obzvláště komické to však je právě ve Velké Británii; dovolím si citovat z jiného diskusního fóra:
... při poslední návštěve UK [jsem] zavedl řeč na zbraně.
Anglán: "Oh my, in Russia, you can buy grenades! Unbelievable! And rifles! And machetes! You can buy machete in the shop without permision!"
Já:"Interesting, so that's really strange isn't it?"
Anglán:"Yea, I cannot belive it. Realy bad situation."
Já:"In England, you can't own a knife with long blade. Is that true? I have two machetes in my house."
Anglan:"Are you crazy, why you've got this shit in your house?"
Etc...
Skončilo to tak, že zbraně jsou špatné a jen pro surovce - tohle mi říkal nějaký strejda z vesnice ve Walesu!!!
www.okoun.cz/boards/zbrane?contextId=1065351577#article-1065351577
___
* ponecháme-li samozřejmě stranou zcela absurdní varianty typu "dům je obehnán plotem zhruba téhož typu, jaký užívaly koncentrační tábory" apod.
|
|
|
Jak praví eviljack. Nejsou ostatně "pakoši" v podstatě jen cikáni co se dali na islám? :-P Co si pamatuju na osmdesátá a devadesátá léta, tenkrát měli Britové s touto menšinou nemalé problémy... předpokládám, že je mají dodnes, jen se o nich už nesmí mluvit.
|
|
|
No, pridám trochu vlastných skúseností. Keďže sa v článku objavuje mnoho pejoratívnych oslovení, ako súčasť cigánskeho folklóru, budem skromne dúfať, že mi tie citáty v našom nárečí cenzor nevypípa, pre radosť folkloristov.
Manželka pracuje ako učiteľka na tunajšej ZŠ. Na konci školského roku sa romské dievča lúčilo so svojim učiteľom a učiteľ jej hovorí:
- "Vierko, ale to vysvječení mohlo byt lepší."
- "Ale pan učitel, kde ste videl aby sa cigánka učila - cigánka má jebat a rodit deti"
- "Vjerko, ale u nás sú aj študované cigánky, učitelky, lekárky!"
- "Ale pan učitel, to nejsú cigánky, to sú piče."
- "Ale Vjerko to neni enom rodit deti, ale aj sa o nich postarat."
- "Ale pan učitel, od čeho máme starostu a štát?"
Slečna má 15 rokov a neviem v ktorej triede vyšla. Onedlho sa očakáva prírastok, skúste hádať - môžte dvakrát...
Rozhovor cigánov v 1. triede ZŠ:
- "pani učitelka, muj deda chodí kradnút drevo do lesa a já musim chodit s nim, lebo mu musim strážit kolo, keby ho chytli policajti, aby ho mjel kdo dom odvézt"
- "no, ale to si potom spolupachatel a pomáhaš mu v kradnutí....." Zapojila sa druhá žiačka, tentokrát bez kakaa:
- "hmm..."
- "my máme chatu a nám sa stratilo železo" Zapojila sa druhá, nekakaová žiačka.
- "muj deda chodí každý deň na železo - to byl určite muj deda..."
a t.d.
Pod článkom o AnCap som písal kam to povedie. Štát tu funguje ako brzda pred prirodzenou reakciou imunitného systému spoločnosti - odmietnutie parazitizmu --> útok parazitov --> obrana pred parazitmi a ich likvidácia --> návrat ku ozajstnému spolunažívaniu.
"Jeden z mých prvních poznatků v oblasti multikulturního soužití je, že čórka není vlastně delikt příslušníka menšiny, ale problém gádži, který své věci špatně zabezpečil. Gádža je prostě blbej, že kolo postavil někam na verandu, ale nezamkl, v podstatě to byl on, kdo čórku způsobil a neměl by se proto divit, že kolo zmizelo, a chybu by měl hledat především u sebe." Tu by obávam sa Urza súhlasil, je to váš problém, že ste si neubránil svoje kolo, ženu, dieťa, oko, byt, auto, ľadvinu, peňaženku, televízor.... ;)
Nakoniec príde buď k otvorenému konfliktu, alebo ku štátom kontrolovanej (pánboh nás ochraňuj) redukcii populácie...nieje vyhnutia. Ako som už písal....
|
|
|
Tu by obávam sa Urza súhlasil, je to váš problém, že ste si neubránil svoje kolo, ženu, dieťa, oko, byt, auto, ľadvinu, peňaženku, televízor.... ;)
A koho přesně jiného by to měl problém být? Zemana? Starosty? Kalouska? Můj? Pana Urzy? Světového imperialismu?
Když už ke zlodějně dojde, pak je to skutečně problém okradeného, případně jeho pojišťovny, případně jeho bezpečnostní agentury; a byla by donebevolající pitomost z toho dělat problém kohokoli jiného.
Podstatné je ale zkoumat nikoli toto, nýbrž pravděpodobnost, že k takovému problému dojde. A to pak začne být velmi zajímavé.
Jak že to funguje ve státě? Zkuste zajít na policii s tím, že Vám vykradli auto. Dostanete vynadáno, že je s něčím takovým vůbec otravujete -- a pokud by se náhodou ukázalo, že nebylo zamčené, nebo že bylo zamčené, ale že v něm byly zbraně, bude stát dělat Vám ukrutné problémy. Zloděj, na toho státní drábi kašlou.
Naproti tomu bez státu? Na tzv. Divokém Západě se vůbec nezamykalo. Nestálo to za to: zlodějů bylo naprosté minimum.
|
|
|
Jestli ten skoro nulovy pocet zlodeju nebyl jen primo umerny velikosti majetku a civilizacni urovni vubec. Lisejniky se na ledovci taky dost spatne udrzi.
|
|
|
Jak že to funguje ve státě? Zkuste zajít na policii s tím, že Vám vykradli auto. Dostanete vynadáno, že je s něčím takovým vůbec otravujete -- a pokud by se náhodou ukázalo, že nebylo zamčené, nebo že bylo zamčené, ale že v něm byly zbraně, bude stát dělat Vám ukrutné problémy. Zloděj, na toho státní drábi kašlou.
Nebo když Vám s tím autem odjede syn, můžete zavolat na policii, která nakonec kluka upálí, auto zdemoluje, stejně jako popálí a zraní úplně nevinné lidi, kterých se to vůbec netýká, zničí jejich auta; a pak se ještě různá benga a kontrolbenga poplácávají po ramenou, jak hezky to udělali.
|
|
|
Keď som vám pod iným článkom hovoril, ako by som to riešil ja, úplne bez policajtov, tak ste pindal a obhajoval práva páchatela - tak ako?
|
|
|
WTF?? Můžete mi dát nějaký odkaz??
|
|
|
WTF?? je to niekde v diskusii tuším o duševnom vlastníctve. Časť diskusie bola o tom, že ste chcel, aby sa A ako vlastník zaoberal odškodnením pre C, ktorý kúpil od B vec ktorú mi B ukradol. Nechce sa mi to hľadať.
Môj názor bol a je, že A ako vlastník, nemá povinnosť riešiť nič s ani s B ani s C, ale proste pokračovať v užívaní svojej veci.
|
|
|
To je samozřejmě velmi zásadně překroucené to, co jsem říkal já. Nehájil jsem práva pachatele, hájil jsem práva toho, kdo to od něj koupil v dobré víře, že to není kradené.
Říkal jsem pouze to, že pokud A má nějakou věc, B mu ji ukradne a následně si to od B nakoupí C, který neví, že je to kradené, ani to nemůže nějak snadno zjistit (tady je pochopitelně velká šedá zóna, o tom jsme už mluvili, jak moc to C může/nemůže zjistit), pak byste svou pohledávku měl vymáhat u B, nikoliv u C.
Pochopitelně je jasné, že když C ví o tom, že ta věc byla ukradena, nebo případně na té krádeži dokonce spolupracoval, pak to může A klidně brát rovnou od C. Jen v případě, že to C regulérně zakoupí od B, nic o podvodu neví (ani to nešlo nijak rozumně zjistit), hájím práva C (který rozhodně není pachatel), nikoliv B, když tvrdím, že pohledávka vznikla od B, nikoliv od C.
Nikdy jsem však nebránil práva pachatele, jak se mi tu snažíte podsouvat. Z tohoto důvodu s Vámi nemám už moc zájem o další diskusi, abyste to zas nepřekroutil.
|
|
|
to jsou jen alibistický pindy. cokoliv, co kupuju, má dohledatelnou minulost. nic nebrání kupujícímu se mezi prvním zeptat, jestli dotyčný má doklad o nabytí. nemám v majetku žádnou věc s hodnotou nad 10.000 kč o které bych nevěděl, komu patřila před tím, od koho jsem ji koupil. všechny motorové povozy mám buď nové, nebo od nich mám historii k tomu, kdo je koupil...a to i u hondy VF500 z roku 1985, kterou prodali jako novou v jižní Francii. chce to se na to jen nevysrat.
takže pravdu má Viny ne ty... a pan Cé si může nadávat, že naletěl a Bé z něj udělal překupníka.
|
|
|
Ještěže je s absolutní jistotou vyloučeno, aby kterýkoli z těch dokladů byl zfalšovaný, že? To je fakt klika.
|
|
|
Jak jinak, pochopitelně; každý majetek má totiž dohledatelnou minulost, zejména třeba když od někoho kupujete zlato, tak tam se to dohledává nejlépe; dále není možné nic jen tak najít, protože to prostě není správný "původ" k prodeji, takže něco takového nic nesmí koupit; není také možné, že by třeba nějaký majetek někdo někomu odkázal, ale kdosi tu závěť utopil; žádný z těch dokladů, který máš, pochopitelně nemůže být zfalšovaný; a konečně zejména třeba u bankovek se ten původ zjišťuje skvěle.... jojo, už Tě vidím.
Ale chápu, že nic z toho není důležité. Napsal bys cokoliv, aby závěrem mohlo být: takže pravdu má Viny ne ty, přičemž ten Viny tam není zrovna podstatný. Pochopitelně nesmí chybět drsný závěr ve stylu "pan C si může nadávat, že naletěl"; ale neměl bys problém s jiným drsným závěrem "pan A si může nadávat, že se nechal okrást", pokud by výsledkem mohlo být, že kolem mě zas budeš pobíhat a otravně štěkat.
|
|
|
No, ehm. Co se týká jádra sporu -- s tezí, že obecně* by spíše měl mít přednost původní majitel, a ten, kdo má smůlu a musí hledat zloděje a vyrazit z něj náhradu, je bona fide kupující (než naopak), bych víceméně souhlasil.
Jakkoli ty Honzovy plácy jsou přehnané a formulované velmi nešťastným způsobem, faktem zůstává, že obecně* má kupující poněkud lepší šanci se chránit před nákupem kradeného zboží, než jakou má vlastník se chránit před zloději.
Kdyby z žádného jiného důvodu, pak už jen třeba proto, že akt koupě je jasně daný a jednorázový, zatímco ochrana před zloději musí být tak nějak dlouhodobá (a tím principiálně problematičtější). Dále připočítej to, že i pokud je koupě jenom nejistá, nic Tě nestojí na ni jako kupující prostě nepřistoupit; naproti tomu pokud je ochrana před zloději nejistá a zloděj toho zrovna využije, jsi jako vlastník tamtéž, kde byl Baťa s dřeváky.
___
* Zcela jistě lze nalézt speciální případy, v nichž tomu bude naopak.
|
|
|
Vidíš, já osobně to vidím spíše naopak, a myslím si to z následujícího důvodu: Kupující neudělal vůbec nic, prostě jen normálně nakoupil; naopak okradený udělal to, že se "nechal okrást". Přičemž pochopitelně ani jedno z toho není "vina" (tu nese čistě zloděj), nicméně mi připadá, že když porovnáme okradeného a kupujícího, tak ten kupující dle mého názoru nepochybil, okradený ano.
Takže sám to vidím tak, že v případě, že kupující cíleně nezavíral oči a podnikl nějaké rozumné kroky k zjištění původu věci a celý obchod se neodehrával za nějakých podezřelých podmínek, myslím, že by náklady měl nést okradený. Pochopitelně v případě, že kupující o celé věci věděl, nebo případně velmi snadno mohl vědět, situaci to zcela otáčí.
|
|
|
Vlastník neudělal vůbec nic, prostě jen normálně žil... a najednou zjistil, že auto není tam, kam je postavil.
Požadovat -- jak, semizdá, implicitně činíš -- po vlastníkovi, aby si auto zamykal (obestavil hladovou zdí, přišrouboval k chodníku, opatřil strážní jednotkou s ostře nabitými arkebuzami, whatever) jeví se mi koncepčně minimálně stejně pitomé (a spíše pitomější), než požadovat po kupujícím, aby si ověřoval historii zboží bůhvíjakým absurdním způsobem (o "dokladech" a podobných směšných lejstrech ani nemluvě).
|
|
|
|
Stran té komodity -- tam spíše jde o (ne)snadnost a míru jistoty při určování toho původního vlastníka.
Jinak čistě z hlediska abstraktní morálky je to asi sporné, a samozřejmě (to už opět i v praxi ;)) je nutno každý případ soudit zcela individuálně.
Já jako případný smluvní arbitr bych nicméně původním vlastníkům poněkud nadržoval, mj. také proto, že okrást někoho a pak před arbitrem úspěšně nafilmovat, že jsem bona fide kupující, je řádově snazší, než prodat někomu něco, a pak před arbitrem úspěšně nafilmovat, že mi to ukradl.
|
|
|
Já bych jako arbitr zas měl asi tendenci "nadržovat" těm kupujícím; a kdo z nás by více vydělal, ten by to měl "správně". To je krása anarchie xD
|
|
|
Tak. Jen snad bych to poněkud přeformuloval -- dokud by ani jeden z nás nezkrachoval, měli bychom to "stejně správně" oba :)
|
|
|
Plus to asi bude velmi záležet na tom, co je to za komoditu.
Například u následujících věcí bych kupujícícho nevinil ani náhodou: zlato, stříbro, bankovky, diamanty (ne moc velké), ....
A u následujících věcí bych kupujícího potenciálně (nikoliv automaticky) vinil: domy, auta, pozemky, umělecká díla, ....
Pak bude samozřejmě hodně takových komodit, u kterých to bude na hraně.
|
|
|
ROFLMAO, to snáď.... :D
Kupující neudělal vůbec nic, prostě jen normálně nakoupil; naopak okradený udělal to, že se "nechal okrást". Nádherný cigánsky argument, nekritizujte ich. Ak je toto vaše vyhlásenie súčasť AnCap, tak cigáni ho dodržujú naprosto dokonale. Urza, vy čítate po večeroch Bibliu, alebo Khalila Gibrana? Tam je napísané, že okradnutý nesie vinu na tom, že bol okradnutý...ale oni to preboha mysleli úplne inak....omg :D :D :D
Takže z toho vyplýva nasledovné: 8-ročná dievčinka urobila to, že sa nechala vydrbať piatimi zmrdmi, oni neurobili nič, len ju vydrbali. Hovorím to správne?
A to či niekto cielene zatváral oči bude vyšetrovať a dokazovať kto? Tie neuveriteľné konstrukty, ktoré tu predvádzate tú nezmyselnosť vášho konceptu nezakryjú. :D
...v případě, že kupující cíleně nezavíral oči a podnikl nějaké rozumné kroky k zjištění původu věci a celý obchod se neodehrával za nějakých podezřelých podmínek, myslím, že by náklady měl nést okradený.
Takže ak B okradne A, stačí, aby sa C pri kúpe tej veci od B nespýtal tie správne otázky a škodu ponesie A? :D Super - buďme všetci B. Nepredpokladal som, že budete schopný zájsť do tak neuveriteľných absurdít v snahe uhájiť neuhájiteľné.
Skutočne nevidíte šialenosť toho čo navrhujete?
|
|
|
Váš (a nielen váš zdá sa) problém spočíva vo vašej neschopnosti pochopiť, že okradnutý majiteľ nieje povinný riešiť spory medzi dvomi cudzími kokotmi, u ktorých jeden mu vec odcudzil a druhy ju od neho kúpil. To je všetko. Snažíte sa presunúť zodpovednosť a "problém" na majiteľa rovnako, ako sa snažíte presunúť problém na obrancu a nie na útočníka a na to 8-ročné dievčatko a nie na tých čo ju znásilnili (viď môj príspevok vyššie). Ale späť k autu. Pre mňa ako užívateľa veci, ktorú mi niekto odcudzil, je úplne fuk či ma nútite prísť do kontaktu s kokotom C, alebo s kokotom B, alebo obomi dvomi - takáto povinnosť mi kúpou veci nevzniká a je to ich problém. Ja nič riešiť nebudem, stále dokola, len budem pokračovať v používaní svojej veci. Zabránili mi v používaní mojej veci a sú pre mňa zločinci, bodka, je mi jedno kto ako kedy prečo..... Hájite teda ich práva pred mojimi a nútite ma s nimi prichádzať do kontaktu, čo je absolútne šialenstvo ktoré nechcete vidieť, lebo sa vám rúca váš domček z piesku, čomu rozumiem.
Nieje problémom 8-ročného dievčatka že ju 5 kokotov znásilnilo, lebo sa nevedela brániť. Je to problém tých 5-tich kokotov. Chápete ten rozdiel? Asi nie...
Princíp, ktorý obhajujete je totiž pôvodom napr cigánskeho problému, ale vy to proste nieste schopný s AnCap okuliarmi na očiach, vidieť......
Vy so mnou neodmietate diskutovať z dôvodu, ktorý tu uvádzate ale proste preto, lebo vám ako sa zdá rozbíjam koncept, ktorý stojí na hlinených základoch a rúca sa pri sebemenšom kontakte s realitou. Alebo proste nemáte gule na to, aby ste svoje myšlienky rozvinul do konca a proste na plnú hubu (tak ako ja) povedal aké sú dôsledky navrhovanej spoločnosti.
p.s. To, že sa snažíte vyhnúť vecnej diskusii mi však nebráni v tom, aby som sa naďalej vyjadroval k nezmyslom, i prípadným dobrým myšlienkam, ktoré píšete.
|
|
|
"A koho přesně jiného by to měl problém být? Zemana? Starosty? Kalouska? Můj? Pana Urzy? Světového imperialismu?"
Já teda nejsem žádnej pistolník, kvér jsem držel v ruce jednou v životě na vojně, ale řekl bych, že když mi stát zakazuje se efektivně bránit (tj. tak abych ochránil majetek a nemusel se bát následků), tak by měl přebrat povinnost mi ten majetek ochránit. Neříkám, že to tak chci, ale "já si nezačal".
|
|
|
Jistěže, o tom není ani nejmenšího sporu; ale v kontextu debaty snad bylo zřejmé, že nepopisujeme stávající tristní stav, nýbrž teoretické optimum podle pana Urzy.
Jinak ale samozřejmě pokud mi někdo (kdokoli) brání v tom, abych se chránil sám, pak vina za problémy, jež mám proto, že se chránit nemohu, padá na jeho hlavu.
Akorát že to bohužel je vina, kterou mu možná přičtou k tíži v příští inkarnaci nebo v očistci nebo tak něco, podle subjektivní víry každého soudruha; ale v praxi stokráte bohužel ti mizerní grázlové, již slušným lidem zakazují vlastnit a nosit zbraně a bránit se proti násilí, spí klidně -- a ty zmařené životy a ta krev, jež mají na rukou, je zhola nijak netrápí :(((
|
|
|
''A koho přesně jiného by to měl problém být? Zemana? Starosty? Kalouska? Můj? Pana Urzy? Světového imperialismu?''
Nepokrades je jen kec? :)
|
|
|
A koho přesně jiného by to měl problém být?
Vďaka za dokonalú ukážku cigánskeho spôsobu premýšľania. Ich uvažovanie je veľmi podobné vášmu, nasledovné: Je problém gadžov, že si dostatočne nezabezpečili majetok - my sme si to proste zobrali; Je problémom 8-ročnej dievčiny, že je malá a nevie sa brániť - my sme ju len piati vydrbali, to nieje znásilnenie, šak sa účinne nebránila, jej problém; Ležalo to na zemi, tak som si to zobral a podobne. Toto cigánske chápanie je koreňom problému...a zdá sa že dokonca u ľudí, u ktorých je predpoklad že majú IQ nad 80. Takže moja odpoveď na vašu otázku hore je: Je to problém útočníka. Bodka. Ja, ako obranca som len nútený reagovať, ale koreňom problému je útočník a jeho aktivity. Bodka. Máte to domýlené. To, že budem reagovať, je viac než isté a obávam sa že neporovnateľne radikálnejšie, než drvivá väčšina osadenstva. To len pre poriadok, aby mi nebolo podsunuté, že riešenie nechávam na niekom inom.
Je donebe volající pitomost z toho robiť problém kohokoľvek iného, než útočníka, viď téza o 8 ročnej dievčinke hore. Problémom je útočník a nik iný.
Moje riešenie krádeže auta som popísal pod iným príspevkom a polícia v ňom nefigurovala. Takže irelevantné.
Divoký západ, súhlas. Preto hovorím, že je potrebné prestať štátne brzdiť prirodzenú imunitnú reakciu spoločnosti resp jednotlivcov.
Problémom sú útočníci a ich aktivity, funkcia obrancov je len sekundárna reakcia na primárny podnet.
|
|
|
K tomu se sluší poznamenat, že to, co tam bylo nejdůležitějším majetkem, tedy hovězí dobytek, koně, polní kultury, louky, se nezamyká nikde na světě.
Samozřejmě s přihlédnutím k počtu zvířat a způsobu chovu.
|
|
|
|
|
Tohle je pak téměř finální úprava zprávy:
http://www.novinky.cz/krimi/306466-v-ruinach-statku-u-detenic-zavalila-stena-dva- muze-do-objektu-pronikli-svevolne.html
Houbaři, tvl, zavřete jim už kohout, tohle je fakt síla
|
|
|
vymyslel Člověk v tísni (sponzoruje PPF, BILLA, 3M,..) a do praxe prosadila Rad vlády pro lidská práva.
|
|
|
|
Jojo, byly doby, kdy policie běžným obyvatelům skutečně sloužila, pomáhala a snažila se je chránit.
|
|
|
Nebyly.
Ale pravda je to, že byly doby, kdy škodila mnohem méně než dnes. (A to be fair, také byly doby, kdy škodila více. A pokud se něco nezmění v současném trendu, opět budou.)
|
|
Kdyz to tu ctu, i v diskuzi, i co slysim a zaziju na ulici, mam obcas takovou stihu. Ze se ta Evropa, ktera je stale skryte xenofobni, jednou zase nasere...
|
|
|
Ja jsem xenofobni otevrene. Fobije je strach z neceho. Ja mam strach z cikanu, mam k tomu osobni zkusenosti. Kdyz je nekdo klaustrofob, taky to neznamena, ze bude budovy vyhazovat do vzduchu. Jen se proste boji uzavreneho prostoru. Nebo arachnofob taky nemusi zabijet pavouky. Ja nechapu, co je na xenofobii spatneho? To je prece vec, kterou dany jedninec NEMUZE ovlivnit!
|
|
|
Stihomanem bych to nenazval, ale mám podobné obavy. Viz www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013040802, nadpisek "Žijeme ve Výmarské republice?"
Když se takové neřešené problémy s "dvojím standardem práva" přidají k vážnější ekonomické krizi, může z toho opět být smrtící koktejl (či spíše Petriho miska, na které se kultivuje něco pěkně hnusného a smrtícího.)
Až na to, že tentokráte už neexistují žádné USA jako ochránce svobody.
|
|
Procházel jsem trochu média, jak popisují tu ČB událost a následnou demonstraci.
Místní a menší zpravodajství (ceskobudejovicky.denik.cz, domaci.eurozpravy.cz) a z velkých portálů iDnes v souvislosti s demosntracemi a extremisty vždy informují i o tom napadení těhotné, citují svědky či přítele napadené.
Hospodářky zmiňují, že k demonstraci došlo v reakci na "konflikt, ke kterému došlo na sídlišti Máj před týdnem. Ten odstartovala rvačka dětí na hřišti, ale postupně se do něj zapojilo několik desítek obyvatel." Hlavně neurazit.
Novinky/Rudé Právo potvrdily svou pověst žumpy: sáhodlouhý článek o demonstraci a radikálech, prošpikovaný fotkami, odstavec o snaze romských aktivistů o lepší soužití a na samotném konci, pro dojem vyvážení, stojí, že pořadatelé "tvrdí", že chtěli poukázat na "potíže soužití" a že shromáždění je "prý" reakcí na nedávný "incident", při kterém se "na sídlišti Máj dostalo do konfliktu na dětském hřišti několik dospělých." Úžasné.
A žumpoidní jsou i "intelektuální" Lidovky, v nichž jsem nenašel vůbec žádnou žádnou zmínku o příčině oné demonstrace -- pouze pohoršení nad ní. Možná jim křivdím, neprocházel jsem vše, ale v porovnání s výše jmenovanými skutečně tiše cenzurují.
Před Babišem stojí těžká výzva, protože udělat z Lidovek ještě větší žumpu, to není jen tak :) Naopak iDnes je mi líto, obecně se v poslední době snažili o slušné zpravodajství :(
Útěchou je mi jen to, že Mladá Fronta != MF Dnes, takže E15 -- jediné noviny, které víceméně pravidělně čtu -- jsou Babišopropagandy ušetřeny.
|
|
Podle me utoku romu nepribylo. Je jich porad stejne. Jediny mirny narust je mozna zpusoben narustem jejich populace.
Oproti tomu spolu s tim, jak jdou etablovane politicke strany resp. zmrdi v nich konecne do prdele a spolu s tim klesa duvera obcanu v soucasne statni zrizeni, zvysuje se media coverage konfliktu ktere romove vyvolavaji. Jako v kazde dobe, kdy jdou elity do prdele.. hleda se vnejsi nepritel, proti kteremu by se mohl narod (samozrejme s puvodnimi jen prejmenovanymi vudci) postavit. Na to, ze pricinu mame mezi sebou na ocich se zapomene
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Pidlikačka
|
|
|