Po fenomenálním úspěchu auta
pro muslimy, které uvedla na trh firma Proton, přichází auto pro další
menšinu. Politika preference menšin a pozitivní diskriminace slaví další
úspěch. Quashgay Hardick vyjíždí!
Hardick je automobil pro homosexuály. Nechme promluvit vedoucího projektu
Yvese de Terma: "Úplně nový Hardick je vydesignován, aby akcentoval
gay lifestyle. Abychom korektně reflektovali kruciální kastomrovy expektejšny
a fokusovali na jeho benefity, participovali v týmu jen kluci. Shromáždili
jsme kluky z celého automotive industry a rezultát tomu odpovídá." Na
vývoji automobilu pracovalo 67 designérů, 14 odborníků na feng šui, 87
ekologů (z toho 52 sociálních), 23 uměleckých architektů, 112 módních návrhářů,
47 etno hudebníků, 1 odborník na podvozky, dva teplouši přes autoelektroniku
a jeden motorář. Výsledek tím byl v podstatě předurčen.
Z designu pocítíte tlak v konečníku. Oblá karosérie svými teplými liniemi
připomíná knihovnu
od Kaplického, který si našel jiný
výnosnější byznys. Podvozek je kompletně převzat ze Škody Fabia, jedná
se o její novou jen deset let starou platformu. Nejzajímavější částí je
motor. Odborník na agregáty Wolfgang Schwul k tomu říká:
"Jedná se o přeplňovaný tří- až čtyřválec. Čtvrtý válec má převrácené
ventily, slouží jako kompresor k přeplňování zbylých tří válců. Jedná se
tedy vlastně o systém vstřikování do výfuku, který je nám klukům blízký.
Díky němu jsme docílili nejen mimořádné výkony, ale také příznivé emise.
Víme, že environmentální odpovědnost je pro většinu gayů mimořádně důležitým
pojmem".
Environmentálně orientovaný gay nechce mít carbon footprint větší než
délku penisu a Hardick je k tomu cestou i bez chirurgických zákroků. Jak
je dosaženo příznivých emisí? Vozidlo má jeden skutečný a jeden falešný
výfuk. V případě emisní kontroly stačí stisknout zelené tlačítko s nápisem
Gayvironment, stlačený vzduch z čtvrtého je válce přesměrován do falešného
výfuku vyvedeného na zadní stěně automobilu a zakončeného koncovkou velice
chlapáckých rozměrů, zatímco skutečný je zakončen pod vozidlem a není na
první pohled vidět. Toto důmyslné řešení umožnilo stlačit emise pod 20g
CO2 na 1km a nastavit tak laťku i neteplým autům. Kromě toho, výfuk s koncovkou
je praktickým řešením pro ty gaye, kteří chtějí víc
než mít své auto rád.
Díky použití moderních vysokopevnostních plechů s výtažkem z titanu
poskytuje automobil bezpečí nad úrovni doby. Získal osm hvězdiček v testu
EURO NCAP, protože projel bariérou a převálcoval tři přítomné heterosexuální
pozorovatele. Zkušební figuríny, samozřejmě také teplé, neutrpěly žádné
zranění kromě natržení řitního otvoru. Za ochranu chodců má automobil hvězdiček
sedm, testovací chodec se po nárazu cítil ještě lépe než před ním. Dvacet
jedna hvězdiček za ochranu hmyzu má na svědomí nový aktivní systém InsectSafe(R),
pozestávající se ze dvou trysek na předním nárazníku. V dostatečné vzdálenosti
před autem rozprašují koncentrovaný insekticid, takže ani jedna moucha
nezahyne nárazem do auta. K bezpečnosti přispívá i brzdový asistent, samozřejmě
plně konfigurovatelný. Řidič si může navolit, zda brzdový asistent bude
máma nebo táta.
Interiér potěší oko každého gaye. Teple zvlněná palubní deska je vyrobena
z kvalitního plastu od Bruno Banani a obsahuje jen takové přístoje, aby
jim i gay rozuměl, tedy v podstatě rychloměr a teploměr. Přístroje nemají
číselníky, ale jen slovní hodnocení, aby bránily majitele vozu před vlivy
moderního přetechnizovaného světa (v případě stupnice teploměru: Freddie,
Versace, Elton, Stop&run). Některé ovládací prvky jsou inspirovány
přírodou, například řadící páka není neorganicky zakončena koulí, ale žaludem.
Volant lze dobře uchopit do ruky, má zhruba průměr penisu. Do kapsy
ve dveřích se vejde nejen velká PET láhev, ale i tuba s lubrikačním gelem,
čímž vznikl úplně nový benchmark pro nižší střední třídu.
Automobil lze dostat ve třech stupních výbavy: Handjob, Blowjob a Anal.
Na vývoji posledního se podílela známá tuningová společnost Hinterlader.
V nejvyšším stupni výbavy nás zaujala vestavěná navigace, u které je možno
si nastavit profil přesně na míru podle úchylky řidiče. Dominantní typy
dají přednost hošíčkovi, který sladce šveholí "trochu jako volantíkem doprava,
víšššš…", zatímco submisivní gayové jistě nastaví jako svého průvodce na
cestách poněkud politicky nekorektního gruppenführera Schöpkeho, který
křičí "rechts, du Schwein, sofort!" Vestavěný DVD přehrávač zaujme harddiskem
s předinstalovanou ikonou všech příznivců pozitivní diskriminace, kultovní
movie Gayniggers from
outer space. Ve verzi Anal také najdete v sedadle prdelní airbag vyvinutý
ve spolupráci s firmou Vulkan Hrádek, který v případě nárazu zezadu zafixuje
řitní partie řidiče a tím zabrání úrazu životně důležitých částí. Je možné
volit ze široké škály barev jako fialové, růžové, karamelkové nebo žabičkové.
Dále si zákazník může objednat exkluzívní paket "AIDS control" zahrnující
atraktivní černý lak, praktickou přihrádku na léky, držák na infuzní láhev
a doživotní záruku na olejovou náplň motoru. Kvality vozu bude v nejbližší
době zkoumat i prestižní server Gay
Wheels, přičemž se očekává, že bude certifikován jako gay friendly
vehicle.
Servisní politika vychází důsledně ze základního konceptu. Servisní
prohlídky vozu probíhají v autorizovaných gay clubech, kde za pár korun
teplí servisní technici provedou prohlídku a pročištění výfuku, kontrolu
pér a další nezbytné úkony. Pro S/M zaměřené řidiče se každých 30.000 km
provádí napnutí koženého rozvodového řemene.
Zajímavé jsou i internetové stránky, jmenovitě online konfigurátor.
Protože se nepodařilo najít gaye, který by příslušnou webovou aplikaci
naprogramoval, funguje online konfigurátor důsledně v offline módu. Gay
zákazník u počítače zvolí konfiguraci vozu, odešle ji mailem gayům do továrny,
tam auto podle jeho zadání vyrobí a vybaví, vyfotí a pošlou teploušovi
mailem zpátky fotky. Přebytečná auta pak odebere úřad Džamily Stehlíkové
jako služební vozy.
Tvorba automobilů pro menšiny je perspektivním a prosperujícím oborem. Na Fabii Homoscout nebo Porsche Gayman jistě nebudeme čekat dlouho. Propojení současné technologické základny s politikou pozitivní diskriminace
je předpokladem ke vzniku skutečných skvostů i mimo automobilový průmysl.
21.7.2008 D-FENS