|
Autor ejakuloval, spolujezdej ejakuloval, teplo, husto, ...
|
|
|
No co, třeba se dočkáme odpovědi, tj. podobnýho článku, kterej bude pojednávat o nějakym zmrdovi v roveru ;-)
|
|
|
A ze bych mu ho ku*va pral ! :-)))
Neshledal jsem nic tak zavadnyho na predjeti Puntika.Zato jsem videl 4 nadrzeny trouby, kery si resej mindraky.To video je toho dukazem.
|
|
|
Ano, souhlasím...s jedinou výjimkou: Já v autě identifikoval jednu fenku, takže bych si dovolil spekulovat o tom, že jí bylo třeba ukázat, kdo má nejčervenější hřebínek 8o)
|
|
|
dovolil bych si nesouhlasit. kdybych měl potřebu ukazovat samičce nejčervenější hřebínek, tak s tím idiotem závodím.
|
|
|
akorát palec dolů za napřipoutaného spolujezdce v takové situaci
|
|
|
Ale dreck. Palec dolů je na místě, pokud někdo omezuje/ohrožuje ostatní. Nepřipoutaný spolujezdec ohrožuje akorát sebe* -- jeho věc.
___
* Risiko, že bude létat po vnitřku auta sem a tam a pomlátí ostatní, sice existuje, ale je tak mizivé, že nestojí za hovor.
|
|
|
nemůže nepřipoutaný spolujezdec rozbít nebo ušpinit přední okno? mít na předním okně krev spolujezdců je značně neestetické!!
|
|
|
Nechci dělat reklamu, ale CILIT to spraví.
Ale bacha Kriminálka Las Vegáč na to stejně příjde.
|
|
|
|
Nono, jsou mladý, píčus je svým chováním omezoval, když ne přímo ohrožoval ... tak ho vyfakovali. Kdyby po něm hodili hrst broků, bylo by to lepší :p
|
|
Měl bych pár dotazů:
1) Kolik kobyl přidá umělohmotný dřevo na palubce?
2) Jak moc chtěl spolujezdec zabodovat u děvčete sedícího za řidičem, že se vší silou ztrapňoval?
3) Byl by "fakáč" stále tak kůl řešení, kdyby Fiat hodil kotvu a obstarožní krám pomalu jdoucí do puberty za +/- 45 000 kč by to taktak nenakouřil do něj nebo do stromu/svodidel?
4) Na videu jsem viděl plné auto post-pubertálních, jásavých blbů a černý hatchback předjíždějící v místě s výhledem asi 250m, což zjevně k bezpečnému předjetí s rezervou stačilo. Kde je pointa?
Autor zjevně reprezentuje přesně typ řidiče krásně ilustrovaného v divné BESIP-kampani: www.youtube.com/watch?v=X6raqY7XmCg&feature=related ze kterých mám na silnici opravdu obavy.
|
|
|
ad 3: po te kotve by minimalne spolujezdec dostal tafku od skla, nevsiml jsem si pozitych pasu.
|
|
To snad za komentář ani nestojí, ale kolik si, autore, myslíte, že je v Monze levotočivých zatáček?
|
|
|
: )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
|
|
|
Budete se divit, ale neni tam jen jeden okruh a na tom klikatejsim jsou i zatacky levotocive. No a krome toho, i na tom ovalu je muzete mit levotocive, kdyz ho pojedete obracene :-)
|
|
1. Clanek sracka, nechapu kdo ma byt ten "zmrd" a kdo si tu honi triko vic.
2. Musi kazdy clanek co se tyka nejak aut a ridicu neustale obsahovat zvast "f metle, na hlinach pyco pyco pyco" atd? To nemuze byt pekny clanek bez teto ohrane fraze? Poprve se zasmeju, podruhe mrknu okem, potreti sracka!
|
|
Je na case abyste budto presli na eve online nebo s tim uplne prestali a zapojili se mezi lidi :)
|
|
|
V EVE nemají bývalí hráči WoW zrovna na růžích ustláno :)
|
|
Milý autore, který Fiat má označení TDi a tím pádem červené íčko?
Který Fiat má věnec volantu tenký jako stéblo?
Majitel m.j. černého Punta, bohužel ne současné generace.
|
|
|
Já Ti nevím, ale já vidím Fiat Grande Punto, tedy současnou generaci před faceliftem. Facelift už sice byl oficiálně představen tak cca před třemi týdny, ale oficiálně se začne prodávat až na podzim.
|
|
Když jsem se podíval ještě jednou na video, vůbec se černému Punťovi nedivím, že předjížděl i za cenu porušení silničních pravidel. já bych udělal to samé, jen abych byl od autora a spol. co nejdále.. .
|
|
z jiného úhlu je velmi potěšující, že někdo, kdo nerozezná Bravu od Punta, věří, že gestikulace někomu může způsobit trauma, raduje se, že mu auto jede až kolikrát i osmdesát, místy koukne do zrcátek a tak vůbec má ze sebe dobrý pocit, umí psát, přesněji umí cokoliv nadatlovat do klávesnice. Autore, to je šílený, vrať se na zem. :-)))
|
|
|
Prd Brava. Která Brava má světla podél C sloupků? Napovím, ani jedna generace (když nepočítám mareu weekend, což je Brava/Bravo/Marea v kombiku, ale tohle kombik není na 100%). Tohle je Grande šPunto jak vyšitý už jen podle toho mega placu pod zadním oknem a nezaměnitelným tvarem koncových světel. ;-)
|
|
|
já se nehádám, to byla jen reakce na větu v článku, kdy autor neví, co to vlastně bylo za auto :-)
|
|
|
Sry... U toho jsem se asi chlámal smíchy, tak jsem to přehlédl. :-)
A až teď jsem si všiml, že autor použil výraz šPunto, kterýžto výraz používám už drahně dlouho a bylo by mi divné, že by se dostal až tak daleko. :-) Jedině paralelní myšlenky. :-)
|
|
Shodou okolností jsem taky uplynulý víkend jezdil po republice v Roveru podobné série (akorát asi s trochu jiným výkonem, 240 koní). Taky jsem potkal zmrdy, co mně dost riskantním způsobem předjížděli. Ale že bych měl nějakou výraznou potřebu gestikulace, případně potřebu nesmyslného vzájemné předjíždění, či dokonce potřebu ještě více nesmyslného psaní o tom na D-fens...
Proboha klid! Prostě nad tim mávni rukou. Jestli budeš řešit každou takovouhle malichernost podobným způsobem, bude tvůj život spíše utrpení...
|
|
|
Souhlas - včera jsem byl na silnici konfrontován s ultrakriplem ve stříbrné Škodě Octavia (první generace) - ohrozil mě, omezil mě, choval se jak prase, ale k napsání článku mě to tedy nedohnalo.
|
|
|
Souhlas - Takoveho blba potam tak jednou za 500 km. Nestoji mi za vic nez za hlasku "To je ale pica" (i kdyz je rodu muzskeho), v nejhorsim pripade zatroubeni. A samozrejme sundam nohu z plynu, dokud nezmizi z dohledu.
|
|
|
mno, článek jsem napsal, jelikož mě to baví, nikoliv kvůli tomu, že bych se potřeboval vypovídat z doživotního trauma. a přišlo mi to jako sranda, jak se blbec nechal vytočit díky spolujezdci.
|
|
|
doporucil bych psani do supliku
|
|
|
Nějak tak. Když jsem na nový rok k večeru jel k přátelům, na výpadovce Radotín>Zbraslav se mi v zrcátku honil Mustang s nějakým japoncem, předjížděli všechny v pravém a já jsem viděl, že ze zatáčky v protisměru někdo jede a nemají šanci se vejit. Japonec proletěl, já zpomalil, Mustang proletěl, zjistil kolizní kurz a zapadl přede mě do právě vytvořené mezery. Kdybych to neudělal, asi by mě vytlačil do příkopu - jenže já myslel a tu mezeru mu udělal. Čímž chci říct - lidé nejsou neomylní a když udělá někdo chybu a vykoriguje ji někdo jiný, netřeba se nad tím rozčilovat (pakliže mě tím vysloveně neohrozí a nejedná se o neo-cyklistu, protože ti prudí systémově :D )
|
|
Tak přemýšlím kdo z vás dvou byl větší zmrd.. Ještě by to chtělo další verze na porovnání situace, ideálně toho Puntisty a toho dědy v Peugeotu nebo co to bylo. Jinak by to možná nejdřív chtělo zjistit jaký motorizace používá Fiat, TDI se tam mám pocit nenachází....
A upozorněte slečnu že pokud někdo při předjíždění bliká levým blinkrem, není to proto že je debil, ale proto že o sobě dává vědět předjížděným vozidlům, přeci jen v zrcátku je blikající blinkr vidět líp než neblikající....
|
|
ale no tak, "děcka", snad není tak zle :)
váš názor vám neberu - vy mi neberte ten můj. nejezdím jak podělanej, vím, co si můžu dovolit ale vytáčí mě agresivní řidiči a pitomci. onen zmrd splňoval obě kritéria; že jsem se k tomu rozhodl něco napsat je koukám horší nápad než být zmrdem. ale co už, někdo musí mít i nejhorší článek :D
nezažili jste,a pokud vám můj popis není dostatečný, pak budiž - nicméně rád bych ty, co si tu na můj účet honí triko s tím, že by byli nejraději co nejdál ode mne, viděl na mém místě. zcela určite byste mluvili jinak ;) jinak onen blbec je Ukrajinec z místní ubytovny a už jsme s ním několikrát měli "rozhovor" (jelikož se na nás snaží mluvit pa rusky, nikdo mu nerozumí ani zbla). a nejsem sám, kdo v něm vidí potencionální hrozbu pro okolí, jak jsem zjistil :)
abych se zapojil k diskuzi - dřevo na palubce je v základu, tudíž přidává nula nula nic, Monza má několik levotočivých zatáček, stačí se podívat na profil trati, a ano, zkusil jsem napsat článek "o ničem", jen abych si to vyzkoušel. a onen zmrd mi přišel jako vhodný adept na téma.
nicméně, zmínil bych ještě jednu věc - pokud se vám to nelíbí, tak to nečtěte ;)
|
|
|
pokud se vám to nelíbí, tak to nečtěte
Zmíněná věta je v praxi nesplnitelná, nejdřív si to musíš přečíst, abys zjistil, jestli se ti to líbí nebo ne.
|
|
|
Máš tam logickou chybu. Musím si to přečíst, abych zjistil, že se mi to nelíbí. Příště na začátek napiš "Tento článek je o ukazování prostředníčku, které nic neřeší. Nečtěte to", potom si nikdo nemůže stěžovat :-)
|
|
|
čekal jsem, že se někdo chytne :) nicméně to byste to potom mohli praktikovat na celej web, kterýžto má tuto větu v "pravidlech"
tak PARDON že jsem vás okradl o čas, iluze a co já vím co všechno ještě :) ať se hanbou propadnu do pekel a již nikdy nic podobného nevyplodím ;)))
PS: ukažte mi článek o řidiči vs zmrdovi, který "něco řeší", dává odpovědi na skryté otázky ohledně života, ryb a vůbec.
|
|
|
|
|
|
Nj, ale v časáku skóre to bylo, když tam končil tenkrát Jan Eisler(číslo 37). Ten a Andrej Anastasov něco znamenají(nebo znamenali)pro lidi, který se tenkrát zajímali o PC hry, hlavně teda jejich recenze. Dodneska si to čtu vobčas na hajzlu, a to je to starý 14 let .. :D
|
|
|
Kvůli duu Eisler & Anastasov a jejich stylu recenzí jsem zaklapnul poslední Score s číslem 22 a přešel plynule na Level.
|
|
|
Nezazili jsme, ale z Tebou publikovaneho videa je evidentni, jaka tam asi byla situace a atmosfera.Kdyby to bylo bez nej, tak by Ti tu asi dalo za pravdu dost lidi.Ale to, cos napsal, a co pak vidime v realu, je v prikrem rozporu.Z clanku se dovidame, ze v Roveru byla osadka ctyr pohodaru, kterou, a nejen ji, ohrozil debil v Puntu.
Kdyz se pak divam na video, vidim jeste vetsiho nepripoutaneho debila, kterej se do puli tela vyklani z auta, posila snad pusinky nebo co, a fakuje.Punto naopak predjizdi dost svizne, v miste, kde nevidim zadny problem.
Nezajima me, jestli je dotycny ukrajinec nebo australan.Jeho narodnost z nej automaticky debila nedela, jak to zrejme vidis Ty.A to, ze mu nerozumis, je Tvuj problem.Rustina je stejne jako cestina slovansky jazyk, a jako takovemu bys neco rozumet mel.
|
|
|
pokud je ono video opravdu oním "prvkem", kvůli kterému je tu 99% proti mému výkladu, budiž. spolujezdec připoutaný nebyl, to je jeho věc. skutečně posílal pusinky, to je taky jeho věc. s čím nemůžu souhlasit je - misto, kde nevidite problem - zřejmě to není z videa dost patrné, ale silnice se tam dosti stáčí a klesá, jet špuntík tak o vteřinku dvě později, máme natočenou bouračku. národnost a případné jazykové nesrovnalosti jsem uváděl pouze jako doplňkové - zřejmě mají kluci ukrajinský (mezi kterými mám btw několik přátel) trochu jiné principy pro předjíždění a jízdu vůbec. (abych tedy negeneralizoval - TENTO jeden kluk ušatá).
srovnávat ruštinu s češtinou může s prominutím jenom maňas :) to je stejné, jako když budeš tvrdit, že si rozumí němec a anglán, vždyť to jsou stejné - germánské - jazyky. a krom toho to k sobě mají blíž než my do moskvy :D ano, něco málo rozumím - ne však za jízdy když se potřebuju soustředit na jiné věci než poslouchat "ja ubiju tibja".
pokud opravdu chcete soudit cca 15 minut prasení, ohrožování tak přibližně 10 aut, blokování provozu a následné chování debila, co si to potřeboval vyříkat "z očí do očí - neva že v protisměru" z jedné 30 sekudnové nahrávky, kde se spolujezdec už neudržel a prostě ho vyhlásil jak to šlo, prosím. vaše volba.
|
|
|
Co bych udelal? Asi bych mu uhnul, nechal ho at me predjede. Pomyslel bych si neco o saskovi a dal to neresil. Chtel bych mit takove starosti.
Jo, jen tak mimochodem, asi bych ani nejel kdyby se spolujezdec nepripoutal.
|
|
|
zřejmě se budu muset naučit vyjadřovat se více názorně - blbovi jsem uhnul (pustil ho mezi mě a dědu), neřešil ho (nechal ho odjet a nehonil se za ním), pomyslel si cosi o šaškovi (když mě úmyslně zdržoval za vesnicí) a dál to neřešil - to když nás opět předjížděl jak zmrd. potřebu řešit měl on a můj spolujezdec, který je vidět na videu. moralizujte si jak chcete, až ho někdy na trase Hořovice - Příbram potkáte, uvidíte sami :)
|
|
|
Jestli je to ukrajinec, tak mluví asi pa ukrainsky, ne?
|
|
Musim se priznat. Jsem idiot protoze kdyz budu ve svem jeepu predjizdet vozidlo mozna si jeho posadka vsimne, ze mam rukavice na kolo a jeste k tomu cervene.
Nevim asi me zrovna tohle zaujalo, protoze sam jezdim v tehle rukavicich, ale co je na tom spatne pane Autore?
Dekuji za objasneni
Pro ostatni: na volantu se mi zasadne poti ruce a je jedno zda je to muj jeep (kozeny volant) sluzebni primera (kozeny volant) nebo bmw pritelkyne (snad taky kuze nevim)
|
|
|
Špatně je to cyklistické a červené. Být z jemné jelenice, nebylo by námitek:).
|
|
|
Pisi si :)
Holt mi zbyly z dob kdy jsem jezdil na kole (po lesnich cestach) a jeste jsem nevlastnil ridiccky prukaz. :) Jeste ze mam celkem vysoky auto a tak do nej neni toliko videt. A k vanocum si budu prat jine. Ktere budou velmi podobne jen nebudou cyklisticke
|
|
|
Co je špatnýho na červených ?
To mi pak nebudou ladit k laku auta :(
Je mi jasný, že cyklisti jsou zde tabu, ale cyklistický High-Tech bezprsťáky (s povrchem Kevlar) jsou asi lepší.
Pak se nabízí Enduro rukavice, ale motorkáři jsou zde většinou taky OUT.
|
|
|
Klidně to mohly být rukavice, prodávané s určením pro řízení. Nedávno jsem si všimnul kolegovo cyklistických rukavic, které mají svršek identický s mými na posilování.
Rozhodující je dotyková plocha.
|
|
Zajímavý povídání, jenom nevím, kdo je na tom hůř. Častování prostředníkem používám jen ve velmi krajních případech (zatím asi dvakrát). Jestli má někdo cyklistické rukavice nebo třeba beranici je celkem jeho věc a jestli se chová na silnici jako magor, zaslouží si pouze ignorovat a držet si od něj odstup.
Minochodem, co máte proti Bravu v černý metle na hlínách? Jednu postarší 1,6/16V 76kW vlastním a nemůžu si ji vynachválit. To na videu vypadá jako Grande Punto a podle odpichu bych to typnul na 1,6 Multi Jet. Moc dobrá motorizace :))
|
|
Jsem drobně v rozpacích, zdali jsem článek pochopil správně.
Pojednává o autorovi článku?
|
|
|
Pravdepodobne ciste nedopatrenim se v nadpisu clanku zmenilo mnozne cislo na jednotne ...
|
|
Me se ten clanek docela libil ale jen do doby co jsem zhledl vieo, razem byla cela idea v tahu a ve me zustal dost zvlastni pocit silne rozporuplnosti textu a videa.
At ziji nepripoutani magori (nejspis tady maji negde hnizdo)
|
|
|
No tak zrovna to, zda má člověk zapnuté pásy nebo ne, je snad jen a jenom jeho věc, ne? Mnohé české řidiče bych přízviskem "magor" obdařil z nejrůznějších příčin, ale zrovna tato mezi ně zcela jistě nepatří.
|
|
|
Samozřejmně, že je to jeho věc.
Jak jste sám řekl magora to zněj automaticky nedělá.
"Osmnáct mu bylo a do rakve se vejde..." jak říkal můj kamarád z pohřebky :))
Vše je věcí osobní svobody a daní za tuto svobodu.
Jeep je sice malej tank, ale nespoléhal bych na to. Airbagy jsou taky hezký, ale né všemocný.
Stejně jako pásy Vás úplně nespasí, jen si nedáte čelíčko vo zrcátko.
Součet těchto věcí Vám o dost zvýší šance na život.
|
|
|
Pokud se dobře pamatuji, OC pásy používá a předpokládám, že by je používal i kdyby to nebylo povinné.
V současné době to bohužel tak úplně není jen věc toho magora, protože jeho léčba se bude platit z výnosů zdravotního tzv. pojištění. To je ale pochopitelně důvod ke změně modelu financování zdravotnictví, ne k zavádění povinnosti používat pásy.
|
|
|
To je ta daň za svobodu jedince, placená společností. :(
Taky se poutám. Ten kamarád existuje, dělal to 20 let a měl velmi přesvědčivé argumenty a osobitý humor.
Sám chodí po bouračce svého black stejšnu o franckách. Rakev se mu drala na jeho místo...(tehdy byl rád, že není připoután) teď se taky poutá.
|
|
|
No, to je prave ten omyl, dan za svobodu jednotlivce to neni, protoze nam zakon uklada se poutat. Cili nelze hovorit ani o svobode, ani o dani (v tomto kontextu).
|
|
|
Z Vašeho celkového úhlu pohledu to vypadá opravdu na omyl.
Blbě jsem se vyjádřil
bral jsem to tak,že společnost zaplatí za svobodné (i špatné,nebo v rozporu se zákony) rozhodnutí jedince (jakousi daň z přepychu za blbost), jehož následky, by ale měl nést sám.
nebral jsem to ve spojitosti se zákonem. (o jehož smyslu a užitku tu můžeme dlouze diskutovat)
|
|
|
Souhlasim s tim ze je to jeho vec ale osobne bych se jako ridic proste nerozjel dokud by se spolujezdec nepripoutal. nemam to rad
|
|
Jo, to je hustý. Jenom sis měl více lehnout jako retard. Volant už držíš jako blb správně, jenom to chtělo dvěma prsty a palcem kejvat do rytmu vyhuštěný hudby. Fakáče super, komentáře taky. Dávám za jedna mínus (kvůli tomu nedostatečně ležérnímu posezu).
|
|
|
mně se líbí nejvíc popis jízdy... prý jel jako bukvice :-)
možná proto na něj spolujezdec tak pomlaskával
|
|
Jak říká klasik: Jestli já někdy něco napíšu, což se klidně může stát, tak se pod to vždycky podepíšu. I když teď mě napadá, kdybych takovýhle článek napsal...
|
|
doporučuju autorovi přestat s hulením různých svinstev. Pokud pominu to že Fiat žádný vůz s označením TDI f červeným íčku nevyrábí, že fiatí ropáky nehulí a že předjetí na půl kilometru rovné prázdné silnice není nic nenormálního, musím konstatovat že i literárně je to poslabší. Poslabší je zřejmě i motor autorova vozu a jeho řidičské schopnosti, viz dramatický popis brutálního zrychlování na úžasných 85 kmh. Prostě, chtěli jsme bejt hustý ale dejchavičník to neudejchal tak si to vynahradíme fakáčem z okna a literární onanií.
|
|
Mimochodem, všimli jste si jak se nám vytrácí používání kdysi oblíbeného, krásně jižansky temperamentního a srozumitelného "paroháče"? Ta americká prstová symbolika je mi poněkud cizí, vlastně ani nevím jak si tenhle symbol vyložit.
|
|
|
Teď nevím, zda to myslíš jako ironii nebo vážně. :-) Každopádně, pokud to opravdu nevíš, znamená to "fuck you" neboli "jebu tě", přeneseně "jdi do prdele." :-)
Na tohle hlavu mám, ale učit se mi moc nejde. :-D :-D
|
|
|
Nene, to se pletete, to znamená - jsi jednička (Big One). Je to oceňující gesto, vyjadřující uznání ...
|
|
|
Koukám, že je víc druhů výkladu. :-)
Jen nevím, jestli Tvůj výklad má co dělat s "velkou jedničkou" v podání Topolánkově nebo je to pravda.
Já, když budu chtít někoho pochválit, zvednu palec. :-) Ale to bude asi tím, že můj výklad, byť zdvižený prostředníček používám málokdy, se mi tak zažil do paměti, že si ho s pochvalujícím výkladem nedokážu spojit.
Já se omlouvám za komentáře hodné pětiletého děcka, mám jen nějakou veselou náladu (ani nevím z čeho) a bez smajlů nedokážu rozeznat vážnou věc od srandy.
|
|
|
To je jak s mojí drahou polovinou, taky občas nerozezná. :) Na Topolánka jsem ani nevzdechl, ale ten smilník tam asi chyběl ...
|
|
|
myslím to naprosto vážně! samozřejmě vím že to znamená fuck you, jen mi nějak není jasné proč bych měl já, celkem normální heterosexuál bez výraznějších úchylek, od sexu očekávající příjemné zážitky nějakému blbovi který mi není sympatický ukazovat že "fuck you". Asi to ti američani mají nějak jinak. Ani v češtině odpovídající výraz nepoužívám, nemá to logiku. Když mě někdo naštve tak na něj seru, posílám do hajzlu, je mi volnej, může mi drbat hrb ale nejebu ho, nemrdám neboť nejsem promiskuitní gay abych to dělal každýmu debilovi na potkání.
|
|
|
Americké nadávky se většinou točí okolo sexu. V češtině to pak zní trochu komicky. Ale osobně bych "fuck you" volně přeložil jako "jdi do prdele".
Osobně toto nevztahuji ke své orientaci, protože kdybych měl vše vztahovat k mé osobě, asi bych se zbáznil. :-)
|
|
|
Již nevím kdo -- možná Eisner? -- dávno pravil, že Ital, nadává-li, mužní; Čech, nadává-li, defekuje.
|
|
|
Vychází to z geneticky zakódovaného chování vyšších primátů. Níže postavení samci v tlupě dávají najevo svou podřízenost vedoucímu (alfa) samci tím, že se chovají jako samice při páření: Přikrčí se, někdy pak nabídnou i svou zadní část těla. U některých druhů vůdčí samec často tuto "výzvu" (podřízený pozdrav) přijme a dojde ke krátkému pohlavnímu spojení jako výrazu řádných a vyjasněných vztahů v tlupě. Stejným způsobem u lidí vznikl ve světě všeobecně rozšířený pozdrav pokývnutím hlavy či dokonce úklonou.
Zakódované chování samozřejmě funguje i opačně: Chce-li dát vedoucí samec najevo své nadřízené postavení, často místo fyzické síly pouze odhalí penis, čímž naznačí svou "samčí" roli vůči podřízenému. My lidé jsme si penis jen trochu přenesli do symboliky vztyčeného prstu (celé paže ap.). Mimochodem, stejným způsobem vznikla i naše známá hrozba ukazováčkem ("ty, ty ty!").
|
|
Dlouho jsem nic horšího nečetl a doufám, že už nikdy číst na DF nebudu. Doporučuji autorovi použít k zveřejňování jiný web, kde najde jistě mnoho příznivců. To otřesné hodnocení donutí člověka si to přečíst z důvodu zjištění zda je to poravdu tak špatné.
|
|
Autor je dost zjevně ještě nevyzrálý fracek.
Po přečtění článku je dost zjevné, že roli zmrda vzal hrdě sám na sebe.
|
|
...tak jsem se snažil nějak zařadit článek do známého prostředí - a nedá mi to nezeptat se: to BÝVALÉ OKRESNÍ město je Příbram??
|
|
|
Fiatí rodinka si zakládá na jiných písmenkách...JTD a teď nově i JTDm.
Drobet divný souboj, pominu-li nerovnou motorizaci a výkony, tak asfaltový válečník versus offroad na jeho hřišti ?
Pokud by řidič toho obrněnce měl drobet víc fantazie, tak za:
1) na oboustraně nerovnou hru nepřistoupí
2) vykašle se na gestikulaci
3) a s hromovým hurááá dá zrádně blinkr v pravo a vezme to přes pole, louky, lán.
Mám vyzkoušeno kamarádem. (Ssang Yong Musso 2.9 v roli jeho vyděšeného navigátora)
|
|
|
Rover 416 Si (na rozdíl od Land Roveru) je lehce postarší liftback nižší střední třídy s motorem 1,6i 16V s výkonem závratných 82 kW. :-)
Land Rover (jehož vlastnil Ford) je výrobce SUV. Jméno Rover po bankrotu koupil Ford, když licenční práva na design a techniku koupili Číňani - z důvodu "záměny" s Land Roverem, který s Roverem nemá nic společného. Rover v devadesátých letech neměl ani jedno SUV.
Dnes je možno design a techniku automobilů Rover vidět pod značkou Roewe, kterou založili číňani (nápadná podoba s Roverem, že?). K nám se ale naštěstí (nebo bohužel?) nedováží.
|
|
|
To bude vono.
Četl jsem Rover a viděl to video s rádoby dřevěnou přístrojovkou a hned mi zjevil Range Rover III L322
Stále mám zafixovány u jména Rover modely jako Defender a předchozí safari verze s kamufláží zebra
a růžové S.A.S.
|
|
|
Jinak děkuji za osvětu, nějak jsem u této značky ustrnul v minulosti.
|
|
|
Land Rover a Rover byly odjakživa různé vozy, i v dobách, kdy to vše dělal Rover. Nikdy žádný terénní vůz nebyl "Rover" bez Land, nikdy žádný silniční nebyl "Land Rover" -- alespoň nakolik je mi známo.
|
|
|
jen bych si dovolil upřesnit - Rovera koupilo BMW, a ne ford, a s Land Roverem má společného poměrně hodně - fabriku, technologie atd. stejně jako s MG a Mini.
Rovera nekoupili čínani, ale indové, mám takový pocit. ale tím si nejsem 100% jist, takže hádat se nebudu ;)
|
|
|
omluva, rover skutečně nyný vlastní jakýci číňan a jede dál pod značkou Roewe. a ford to odkoupil od bmwáků, což jsem tedy netušil, (thx to wiki) takže moje druhá omluva :D
|
|
A kdo že je ten zmrd, o kterém se píše?
|
|
...a víš proč? Dělat na MĚ takovýhle posunky, takoví sráči jako jste vy, tak vás spráskám na jednu hromadu. A ten vyzáblej frajírek by si tu držku léčil pěkně dlouho. Fakt jste měli štěstí, že jsme se nepotkali...I když kdo ví, třeba se někde sejdem.
|
|
|
|
nejdřív jsem měl v úmyslu tě vyprovokovat, abys přijel a jednu mi natáhnul, ale to bych musel klesnout na tvoji úroveň. sám si sráč, blbečku.
|
|
|
:-) Nene, ale protože si sereš strachy do gatí, to video je jasný důkaz, že dokuď jsi v obalu auta jsi hroznej mistr.... Kolik takových, se odváží vyylést ven? :)
|
|
|
mno, neřekl bych, že jsem z těch, co by byli hrdinové jen za volantem a na netu. a gatě jsem si naposledy posral v době, z který si nic nepamatuju.
nicméně, lidi nebiju, nemám zapotřebí jít si sednout do chládku ;)
|
|
|
Jsi moudrý a udělal jsi něco pro své zdraví. Zachoval jsi si svojí úroveň, ale hlavně všechny zuby a to se cení.
|
|
Tak nevim.
To video je dukazem, ze je to nekdy mezi.
Priste vice pokory nebo jine video.
Cestu znam a vim co tam si tam dokazuji ruzni zmrdi v cepicich za volantem.
Jinak ten zelenej pelech je spatne okopirovana Honda civic z 90 let. Take jsem to vlastnil a ze serie kopirovanych Roveru, asi nejhorsi co mohli udelat. Pote nova rada a opet zmena vlastnika na China. Takze tech plastovych palubek s imitaci se zrejme nezbavi. Hodne stesti za volantem a vetsi odstup. P.S. Lepsi si je uzit nejake vzruso s partnerkou ci partnerem, nez tady cintat o nejakem Fiatu.
|
|
|
Ale oni udělali i horší věci - třeba navázali spolupráci s Hondou a dodávali jim první diesely. To byl masakr :-D
|
|
Podle toho videa na youtube bych tě a tvý kámoše bral za manželky. Dostali byste do držky jako muslimovo ženy, už jenom za tu muziku v autě.
Jinak WoW si zahraju občas taky. Měsíc po vydání datadisku ale zase rušim předplatný.
|
|
Co k tomu napsat víc? Kolegové diskutující už to myslím shrnuli dostatečně. Celou dobu jsem marně čekal na nějakou pointu. Snad nemusím zdůrazňovat, že jsem se nedočkal. Tohle není snad ani ta proslulá Šimkova&Grossmannova "Plochá historka okresního formátu", to je prostě slint. Kdybych dal dohromady svoje silniční příhody za minulý týden, tak by tam takovéhle příběhy byly dva až tři. Takže závěr- fakt nečekaně velká bída.
Mimochodem jsem zjistil, že od publikování takových žvástů může člověka velmi snando odvrátit časový odstup. Před ca půl rokem jsem pro D-FENS napsal tématicky velmi podobný, i když pravda ne tak příšerný článek. Ten večer už jsem to neodeslal, ráno jsem si to přečetl s výsledkem "A tenhle canc chceš publikovat na D-F, blbče?!?", šťastně jsem to celé zase vymazal a D-F je tak o další stupidní článek chudší. Auotorovi bych doporučil stejný postup- u přemýšlivějších jedinců to funguje spolehlivě a i ti tupí se chytají nečekaně často.
|
|
|
|