Komentáře ke článku: Den svobodné mobility 2013: Už to bude! (update) (ze dne 05.09.2013, autor článku: D-FENS)
Přidat nový komentář
|
sice mám na tu sobotu už jinou akci, ale buď jí přeložím, nebo přiberu pár účastníků. byla by to ostuda nedorazit, když už mám letos cíl 20 km od baráku :)
|
|
|
To vypada, ze pojedeme ze stejneho smeru, mam to taky 20km. Puvodne jsem ucast neplanoval, protoze mam averzi k podobnym hromadnym presunum, ale vzhledem k tomu, ze je to kousek a navic pojedu jinou trasou nez vetsina ucastniku, tak asi prozenu moji cernou rakev. Koneckoncu, kdyby to stalo za prd, muzu byt za chvilku zpet doma.
|
|
|
Tak to uz jsme tri pravdepodobne ze stejneho smeru a vzdalenosti :)
|
|
dve vecny:
1) koukam na streetview a cilove parkoviste v uhl. janovicich je zda se placene? Jestli je tomu tak, jaka je sazba?(to uz ze streetview nevidim)
Abych tam nesasil s rozmenovanim bankovek ..
2) Cilovy parking je ten bliz kostelu jak je videt v shakedownu nebo ten pres ulici? Tedy za predpokladu ze nezaplnime oboje..:)
|
|
|
Ad 1: v tak malým městě bude na placeným parkovišti v sobotu večer parkování zdarma. Jestli máte přesto strach, že nebudete mít, vezměte si drobný nebo se mrkněte na web města.
|
|
|
|
no prisaham ze sem to na webu samozrejme hledal nez jsem napsal ten komentar ale ani podle keywordu jsem nebyl uspesny. Vy ano. Diky
|
|
|
Eh, a za jakou dobu je ta pětka? Za hodinu, den, týden, rok? uh
|
|
|
Pokud se dobře pamatuju, když jsem tam vezl kolegyni na jaře, je to pětka za den.
|
|
|
Díky.
Schválně o kolik tisíc procent se jim zvedne tržba :D
|
|
|
Ještě mají týden na to zvednout ceny o dvě stě procent :-).
|
|
|
Rovněž z kh. Možno koordinovat
|
|
|
1. Primárně horní parking, ten, kde zastavuje červené auto při shakedownu a kam směřují mapy. Po jeho zaplnění lze pochopitelně umisťovat auta i dole a na malém parkovišti za kostelem. Celková kapacita je asi 120 aut.
2. Shakedown se odehrál v sobotu odpoledne. Na náměstí jsem shodou okolností přijel já. Přestože probíhaly dožínky a parkovalo tam více aut, parkovné se nevybíralo. Ale i kdyby k jeho vybírání došlo, parkovné činí něco kolem 10 kč na hodinu, což při plánované délce parkování 3h vychází na celých 30 Kč, což doufám přítomné petrolheady nezruinuje.
|
|
skoda, zase je to prilis daleko :(
|
|
Bohuzel mam na tento termin jiz dlouho dopředu něco planovane, zavisi na me dost dalších lidi, takze se letos nezucastnim...snad jen kdyby bylo od patku hnusne a lilo, to by prichazelo v úvahu.
Skoda, tesil jsem se:-(
|
|
|
Ehm...
Evropsky tyden debility...pardon, mobility...ma od roku 2002 pevny termin.
Fnukave tlachani o tom, jak ses fakt tesil a delels vsechno proto, abys mohl pozdvihnout uroven pelotonu svym hvezdoletem, je tedy krajne uveritelne. Velmi pochybuji, ze by se nasel byt jeden jediny maloverny, ktery by se zeptal: "Kdyz teda tvrdis, jak ses tesil a datum ETM je zname, proc sis *dlouho dopredu* na tento termin neco planoval?"
Taktez nepochybuji, ze "dost lidi" mohou byt az dva, ba dokonce i jeden clovek 8o)
---
Zaver:
- kdybych nemel takovou averzi k "open" organizovane zabave, kde mohou byt i lidi jako ty, tak bych premyslel, ze pojedu taky, ale tradicne muj odpor nemohu prekonat
- nezapomen do sve reakce zakomponovat minimalne jedno sluvko "inu", aby to dostalo punc intelektualni elity
8o)
|
|
|
Co vlajky? Vlajky nebudou?
A jeden tip, pro trasu pres stribrnou skalici: z prahy na ricany, pres mukarov do vyzlovky, tam u hotelu vyzlovka vpravo a cestou necestou pres jevany smer stribrna skalice.
|
|
Nakolik je trasa 2 vhodná pro votuzidla s olejovou vanou 6cm nad úrovní vozovky a volnoběžnými emisemi HC 5x nad maximálním přípustným limitem? :)
Není se po cestě nějaké oraniště nebo hardcore zklidňovačka?
|
|
|
prikop by tam byt nemel (overim vecer) ... jsou to nicmene silnice nejsprostsich trid, nicmene myslim, ze s trochou opatrnosti, se to da i s Vasim vozem.
|
|
|
Diky.
Vetsinou vsude normalne projedu, ale obcas se nestacim divit, co jsou zklidnovaci schopni lidem postavit do cesty, pripadne co vsechno tady v te zemi jeste muze nest oznaceni "silnice" :)
|
|
|
Nekdy je lepsi jezdit mimo silnici, byva to tam sjizdnejsi...
|
|
|
Sazava - Janovice je OK, tam jsem testoval minuly vikend, Mnichovice - Sazava jdu testnout za chvili, dam vecer vedet.
|
|
|
K tem silnicim, v jednom britskem Auto magazinu byla pred casem recenze Fobie a redaktor tam hodnotil dobre vlastnosti vozu pri jizde po nerovnem povrchu, coz vysvetlil rceni, ze nektere ceske silnice nizsich trid - cituji: "need to be seen to believe."
|
|
|
Tak ja myslim, ze relativne prujezdne. Je to vedlejska, zaplatovana jak o zivot. Pokud je auto opravdu hodne citlive, tak dejte pozor na nasledujici:
Mnichovice - Ondrejov: V tomto useku jsou dva mostiky, u kterych je vyznamnejsi hrb, jeden je tusim oznacen, druhy ne.
Ondrejov: Pri sjezdu dolu k odbocce na Stribrnou Skalici kostky a v jednom miste je tam hrbol, uvidite vyhnete
Jinak diry jsou lecke, ale vsechno je viditelne. Posledni usek kolem reky ze Skalice do Sazavy je uz OK.
Ja s Probe I. tam nikde zadny problem nemel v libovolne rychlosti, tak zkuste porovnat a uvidite.
|
|
|
Moje A-R na tom není o mnoho jinak a shakedown jsme dali bez kolize. Bylo to tam docela v pohodě, ale já mám z Budějovic rozhozená měřítka
|
|
Podal jsem seriozní dotaz na příslušné místo Magistrátu, výsledek prozatím stejný, jako bych se ptal na té lampárně na Masaryčce.
Podle poněkud málo propagovaného prohlášení Automatu (vážně mě překvapuje, že toho nejsou plné první strany alespoň cykloserverů) má být sloup slavnostně odhalen v pondělí 9. září v 18:0.
Očekávám, že by měl být tedy ztopořen o víkendu.
Místo budu sledovat a podám report.
Opravdu mě zaráží tak nízká propagace oné slavnostní chvilky.
|
|
|
myslím, že se bojí i tvých rejpanců a tak hodili zpátečku.
|
|
|
Asi ne, teď jsem na místě, sloup stojí, teď jej jen lubrikují aby se protáčel, podle mého vesnického vkusu vypadá velmi dobře, líbí se mi to.
Odhad ceny od kolegů je tak 70 litrů, kdyby se všechno platilo.
Vzhledem k tomu, že sluníčkoví lidé sloup i kolo darovali, Kintera robil grátis, a vlastně všichni vokolo taky, zdá se, že si někdo bezúročně vypůjčil čtvrt mega.
|
|
|
Hlupáci, co dali jakýkoliv obolus zmrdům z Automatu, právě obdrželi pomník. Peníze už nikdy neuvidíte, maximálně krajně nevěrohodné vyúčtování údajných nákladů. Ale dobře vám všem přispěvatelům tak.
Neber si to osobně ;-).
|
|
|
Doufám že je donutíte to vyúčtovat do halíře.
|
|
|
Ačkoli jsem z diskuse na nakole.cz vaše pohnutky pochopil, asi by mně to na Vašem místě sralo. Parádně vzali dárce na hool.
|
|
|
Trochu jste to rozhejbal, díky za to.
Já budu štěkat jak vzteklej ratlík, ale mám strach, že ničeho nedosáhnu. Vyúčtováno to asi nakonec bude, že si někdo hospodařil ze čtvrt milionem nezákonně jejich pobratimi z magistrátu srát nebude.
Přebytek převedou na provoz automatu, a tím ze mě už zase udělají debila.
Oni ti, co je mají kontrolovat, jsou s nima napojení na stejnej cecík.
Nesralo by mě, kdyby si ty prachy zarámoval Kintera, jako autorský honorář, bylo by to fér přiznat, ale takhle si hrát na dobroděje, co všechno dělají grátis, to je fak eklhaft.
|
|
|
teď bylo ve zprávách na ČT1 o vztyčování pomníku. Byl tam Kintera s kolem potaženým palladiem, Cach vyprávěl, jak konečně upravili křižovatku. Redaktorka vyprávěla, jak am udělal veřejnou sbírku a proto může sloup stát, ani popel o tom, jak to ve skutečnosti se sbírkou je.
|
|
|
Něco tam filmovali, já nevím jak kdo vypadá, tak vím prd.
No zeptám se na Magistrátu ještě jednou, a pak mě asi nezbyde nic jiného, než nějaký to trestní oznámení, udání, či tak, i když jsem nikdy nic takovýho nedělal a ekluje se mi to.
Evidentně ty prachy neležely na účtě, výhradně určeném pro veřejnou sbírku, a vyúčtování soudruzi z automatu plánují až na leden 2014.
Čili čtvrt mega si někdo bezúročně používá v rozporu se zákonem.
Nasekal jsem nějaký fotky, dám to na picasa, ta lampa fakt nevypadá blbě, jen se ani tak moc neliší od těch klasickejch, nepaladiovejch.
Není to žádné velké umění, prostě kolo naheftovaný na stožár, točí se to málo, neuráží to. Ono si toho moc lidí ani nevšimne, protože nečumí nahoru.
V pondělí tam zřejmě bude obřad kladení věnců k hrobu neznámého cyklisty - oběti smradlavého auta, protože jak se zdá, ze soudruha Bouchala asi oběť už nevyprefabrikují. Nevím, jestli tam mám jet, abych se nenasral na míru vyšší než únosnou, ale možná bych jim tu bohoslužbu mohl zpestřit dotazem, kolik to vlastně stálo. Ještě to rozmyslím.
Kdyby se ke mě chtělo připojit pár zlovolných narušitelů pietního aktu, mohl by z toho bejt nakenec takovej sluníčkovej hepening :-)
|
|
|
Teď je třeba nechat to ty vohnrdíry v klidu dokonat. Lekci dostali, ostudu měli, do ledna 2014 natuněj nějaký doklady a ukážou nám, že je to všechno křišťálově čisté, že to ani čistší nemůže být.
TO nemá podle mně význam.
není mi jasný, jak je k tomu přidělaný to paladium
|
|
|
Pokud je úřad "živí", pak šance na nestranné posuzování je tak jako tak nula. Nevím jak se k tomu staví zákon. A je mi to fuk. Pro mě je představa transparentního účtu asi něco v tomto smyslu:
270 000 Kč - příspěvky
-10 000 Kč (5.2.) nákup sloupu
- 3 000 Kč (10.2.) doprava sloupu
-30 000 Kč (13.2.) nákup materiálu na pokovení
-20 000 Kč (13.2.) záloha na pokovení
-35 000 Kč (20.6.) doplacení práce za pokovení
- 7 000 Kč (5.9.) převoz sloupu
- 3 000 Kč (5.9.) náklady na instalaci sloupu
Jak jinak může vypadat transparentnost? Vždyť se to z toho účtu přece hradí, tak to tam musí být vidět. Možná je z hlediska zákona možné i to, že někdo v roce 2014 předloží svazek faktur, ale osobně bych ještě nadrzo švihnul někam článek o transparentních účtech (ta "Fischerova seznamka" byla vážně veselá), o nakládání s nimi, o způsobu jak to nedělat a předvést tam jak někde "pečují o dárce".
Věřím totiž, že po seznámení s tímhle matrošem by těm lidem znovu možná nepřispěla ani spousta jejich fanoušků.
|
|
|
Myslim, ze zneverohodnit kolo*mat je hlavnim cilem. Po volbach tam sice budou ouradove stejni, ale zastupici budou mit myslim daleko jinsi problemy nez nejaky cyklobuzny, takze budou dle mych odhadu jako mysky a budou se snazit moc lidi nenasirat.
|
|
|
Pumpičkismus se bohužel šíří. Dnes kolem poledne na silnici nahoru na Kehlsteinhaus jsme jednoho v pestrém buzioblečku viděli najet na silnici, kam smí jen autobusy a kde je explicitně zákaz vjezdu cyklistům a zákaz pěší chůze. Ten den odpoledne jeden opět otrikotovaný šlapalista zdržoval hustý provoz na průtahu Freistadtem.
Cyklodemence nabírá obrátky i v doposud normálním Rakousku...
|
|
|
Bude to sedět na halíř.
Uvařit je lze jen na těch nezákonných kejklech z prachama.
V objemu, jak tihle parchanti škodí, je to zanedbatelná částka, ale protože veřejná sbírka, lze jim v tom asi snaději omáčet čumák, než jim provětrat celé účetnictví.
Myslím si, že vysrat se teď na to, by byla chyba, narostly by jim red bull křídla, bejkum rudejm
|
|
|
TO by jim mohlo pěkně zavařit, on si i magistrátní úředník rozmyslí dát dotaci spolku kvůli kterýmu ho budou popotahovat fízlové a vláčet v novinách atd.
Na Dni mobility hledej Kaipana, jeho majitel je právník.
|
|
|
Ale houby uvařit. Jednak pokud vím, tak A*M nebyl oficiálním vyhlašovatelem sbírky. Za druhé někdo, kdo dlouhodobě a systematicky dojí veřejné rozpočty bude mít téměř jistě účetnictví bez velkých nesrovnalostí. A za třetí porušení zákona v případě té sbírky (pokud k němu alespoň formálně došlo, čímž si taky jist nejsem) bude zanedbatelné, takže animtady si nedělejte přehnané naděje.
Jediné, co se možná podaří, je trochu pošramotit pověst toho spolku u úředníků a politiků. U cyklobuzen budou ovšem za o to větší mučedníky.
|
|
|
a kdo byl oficiálním vyhlašovatelem? Oni sice občas tvrdí, že to jen zaštítili svým účtem, ale faktem je, že něco obdobného tvrdí vždy, když se jim to hodí.
|
|
|
Úředníci a politici drží prachy, cyklobuzny ne. Nejlíp je nechat Automat vyhladovět.
|
|
|
AM pořádal tu sbírku, je uveden v rejstříku MV.
|
|
|
nechcete ještě napsat i těm vnitrákům? Na stránce je uvedeno, že stav je platný k 23.8. a u AM chybí datum ukončení sbírky, přitom oni tvrdí, že ji ukončili v lednu?
(a je to jako vždycky, když se jim to hodí, tak o různých akcích tvrdí, že to vlastně není jejich akce, že ji jen zastřešují)
|
|
|
Ano, druhý logický krok, ale oni jen "evidují".
Asi budu muset v sobě najít dost nasranosti, a stát se v 54 letech udavačem.
|
|
|
jen evidují, na druhou stranu by měli v záchvatu správnosti evidence vznést dotaz směrem k AM, jak je to vlastně s tím ukončením sbírky. Protože podle evidence u vnitráků sbírka trvá od ledna do prosince 2013, což zjevně není pravda. Smutným okamžikem v boji se zmrdy bývá skutečnost, že člověk musí začít hrát podle jejich pravidel nebo prohraje. Napsala bych jim klidně sama, ale vy jako přispěvatel máte lepší pozici. Protože k čemu je veřejná evidence u MV, když ne k tomu, aby se tam přispěvatel poptal, jak to vlastně je? Jestli je pravda, to co je uvedeno v evidenci nebo to co tvrdí organizátor veřejné sbírky?
|
|
|
Máte pravdu, udělám co radíte.
Nechci mít problémy, ale nechci to vzdát.
To druhé nechci zásadně.
|
|
|
|
Dival jsem se na ty stranky MV CR, cos linkovala a kolo*mat tam ma dve verejne sbirky, dva ucty ve FIO bance...jednu sbirku na lampu a druhou na kolo*mat jako takovej. Kdyz jsem se pak zniva dival na vypis z uctu uvedeny v clanku, tak je tam -273 tkc "prevod uvnitr banky". Takze mi z toho leze jediny: kolo*mat ukradl ty prachy tim, ze je prevedl na svuj ucet a tim se staly soucasti sbirky podle popisu u MV CR urcene vyhradne na provoz a kolo*matu, zyklojizdy a cykloblbosti jako "na kole do kolbenky" apod.
Myslim, ze pripad je vyresen...
|
|
|
No takhle to udělali, ale to je nezákonné.
|
|
|
vím, že tam jsou dvě sbírky, v lednu se peníze nemohly stát součástí druhé sbírky, protože ta začíná až v květnu.
|
|
|
|
No to je hnus...
AutoMat blahořečenej za sbírku, Kintera mesiáš nese světlo - a jako bonus můj miláček Cach.
Že byla sbírka jedna velká habaďůra, toho si paní redaktorka jakousi náhodou nějak nevšimla.
Fuj, jsem se takhle při večeru pěkně nasral. :/
|
|
|
není úplně nezajímavé, že tam nikdo z cyklounů nevystrčil nos. Přitom se hrozně rádi předvádějí. Automatí blejskavé kolo a plká tam Cach a Kintera??
|
|
|
Bohoslužba má být až v pondělí, v 18 hodin.
Zatím jen ztopořili a nalubrikovali.
Právě v to pondělí bych jim rád rozhodil sandál, media u kladení věnců asi budou.
|
|
|
Já se tam asi půjdu podívat...
|
|
|
tomu rozumím, jenže já tam nepůjdu. Nebudu jim tam dělat stafáž. Ať si tam onánkují sluníčkoví šlapálisté sami. Navíc tu křižovatku zprasili neuvěřitelným způsobem, předělávali ji několikrát a výsledkem je neuvěřitelný paskvil. Kdybychom měli opakovaně překopávat všechny křižovatky ve městě, na kterých vlastní neopatrností či z jiných důvodů zemřel jeden člověk, nedoplatíme se.
já spíše přemýšlím, že paní redaktorce napíšu, abych se dozvěděla, jestli je tak hloupá nebo je jen šlapálistka nebo naivní blbec odvařený z blejskavých předmětů. :-(
|
|
|
Nestafuj - pojď obhlížet z uctivé vzdálenosti.
A mám ještě jeden nápad v rukávu, ale ten tu šířit nebudu, páč nepřítel naslouchá. :)
Každopádně se schováš za mě, tak se nebude opakovat trapná scénka vyptávání se na Tvé kolo... ;)
|
|
|
z uctivé vzdálenosti se blbě nesouhlasně mručí, leda bychom si vzali vuvuzelu. :-)
(trapná scénka už se opakovat nebude, děvče je na mateřské, hodilo se do klidu a na kole již nejezdí. Ono to tak trochu nefunguje, dopravovat se mezi Prahou a chatou na kole s kojencem. Pořád bylo to ježdění na kole fajn, pak byl nalezen smysl života a na kolo už ani nevzdechla. :-))
|
|
|
(nějaká kulturní vložka?)
|
|
|
Mám lepší plán než mručení.
Spíš bych jim rád trochu pochcal buznahelmičky... :)
A věz, že dítě je přechodným smyslem života mezi dvěma životními láskami k bicyklu. (Ostatně dnes jsme se SJ - Petkou viděli svědomitou obézní matku na koloběžce, kterak vychovávala své podcyklistče ke správným návykům - jízdě po chodníku a přes přechod pro chodce.)
Pokud bys mi nevěřila, zkus někoho poprosit, ať Ti otevře můj fejsbůk - můj dnešní post jistě oceníš. :)
|
|
|
Blembák nenosím, zato gaťky s vycpávkou jak Harapes, enem mi tonedopatřením našili na prdel, tak si pomůžu 30 deky točenýho salámu.
|
|
|
tak teď nevím, nechala jsem si ukázat Tvůj fejsbůk a trochu mě vyděsilo, že vám dvěma na té akci budu dělat křena. :-D
ale pokud máš jiný nápad, ozvi se mailem.
|
|
|
Já jsem jen československesklo, cs-sklo, ale od té doby, co umřel František Vízner už mě to moc nebaví.
Raději jezdím na kole, místní rafani to asi nepochopí, prostě chci vypadnout, žádný lidi, jen silnice a já. Bolí to, hodně bolí, ale i tak, ráno vstanu a jedu dál.
Žádné napravování světa, trvale udržitelný bordel, či to, čím se ti blbouni zaštiťují.
Prostě stárnoucí chlap proti kopci, a pak dalšímu a tak dál.
Má to svoji romantiku, poesii, a taky dost dřiny.
Když na mě bude nějakej píčus, co se autem najezdil dopředu, tolik co já nacouval, naseru se, a podle situace, buď mu jí fláknu, nebo to přejdu, páč rozumem vyhodnotím. Ale riziko, že mu jí fláknu, není malé.
Tak laskavě respektujte čmeláka na silnici, nechce prudit, pestrej je, ne proto, aby byl fešák, ale aby byl na silnici vidět.
Možná se pere s tím svým kopcem, protože se mu nechce to jen tak vzdát, a být starej.
Vy všichni zde, jste inteligentní lidé, tak se tak chovejte, nejen na silnici, ale všudr
|
|
|
možná, ale neměl by se prát se svým kopcem prostředkem silnice před horizontem s plnou čárou nebo před zatáčkou s plnou čárou. Dnes jsem najela bratru 140 km v autě a takových komiků jsem potkala více než malé množství. Nejsem spěchálek, klidně jedu pomalu, ale drchat se za někým, kdo si cosi dokazuje před horizontem či před zatáčkou, opravdu není nic příjemného.
|
|
|
To nedělám, mám za volantem asi 2 mega, tak vím o co jde.
|
|
|
Obávám se, že děláte. Možná nejezdíte prostředkem, ale pokud jezdíte v provozu mezi auty, tak zdržujete, ať chcete nebo ne. Je mnoho míst, kde nelze cyklouna předjet, aniž by tento byl ohrožen a aniž by se řidič vystavil risiku persekuce za přestupek. Typickou takovou situací je stoupání v serpentinách s plnou čárou, kde cykloun supí pětkou, za ním slepice v oktáfce, považující přejetí plné čáry za zločin proti lidskosti, následovaná kilometrovým štrůdlem vozidel, jedoucích na jedničku.
Jsem toho názoru, že lyže, vysunutá z okénka některého z později cyklouna předjíždějích aut, jež ho nešťastnou náhodou trefí do zátylku, je reakcí lidsky zcela pochopitelnou.
Vadí-li někomu agresivita na silnicích, nechť brojí primárně proti bezohlednosti, která je její příčinou a v naprosté většině případů zároveň důsledkem jednání v intencích vlastních práv, jakožto rozhodujícího - ne-li jediného - kriteria správnosti.
Vaše důvody k srdnatému boji s přírodou ale naprosto chápu.
|
|
|
V popsaném případě je ovšem pořadí viníků situace celkem jednoznačně zhruba takovéto:
1. slepice v Oktávce, jež by mohla předjet zcela bezpečně a pohodlně, a neučiní tak z ryze formálních a absurdně nesmyslných důvodů;
2. ten debil úředník*, který (a) tam tu čáru namaloval, (b) slepici vycvičil k tupému respektování čar a jiných absurdních pravidel;
... pak poměrně dlouho nic ...
3. a teprve až daleko na konci ocyklenec, jehož vina spočívá pouze a jenom v tom, že mohl jet jinudy**.
Tedy je poněkud zkratové a dost inherentně nemravné jednání tou lyží tlouci ocyklence, jehož bezohlednost je relativně celkem zanedbatelná oproti těm, kdo by si opravdu jednu řádnou do týla zasloužili, a kdo se vyskytují v bodech (1) a (2).
____
* toto je samozřejmě vina hromadná, ovšem nikoli kolektivní, neboť do ní nespadají ty světlé výjimky mezi úředníky, jež podobné hovadiny nepáší;
** za předpokladu -- v tomto vláknu implicitně daného, nehodlám nyní řešit, jak běžného v realitě -- že cykloun se kodrcá slušně při kraji, takže předjet jej snadno a naprosto bezpečně lze, pokud člověk není slepice považující přejetí plné čáry za zločin proti lidskosti.
|
|
|
K bodu 1 : Ono obecne cloveku se razem "zlepsi svet", když si uvedomi, ze nejaka cara, co tam nechal namalovat urednik je tam tak jako na ozdobu a zacne jezdit proste tak, jako by tam zadna nebyla - at uz plna, ci prerusovana, neboť prerusovana cara v tahle zatáčce, kde není videt 50 metru dopředu není výjimkou, a zcela naopak není výjimkou plna cara na useku, kde je videt pul kilometru dopředu, když clovek trosku dava pozor...
Nejak jsem prestal ty cary resit, at předjíždím / nepředjíždím cokoliv, vcetne aut, traktoru ci kamionu, nejen cyklistu...
Akorát je pruser, když nekoho vezu, lidi maj tendence hystercit jen proto, ze predjedu traktor přes plnou...
|
|
|
inu, úcta k zákonům. jezdíval jsem jeden čas často mezi dvojicí vesnic na dolní berounce, a mezi nimi supermarket. u něj přechod. osvětlený. tedy chodec zmáčkne, a za nějakou chvilku skočí autům červená a jemu zelený panáček.
1. semafor fakticky není potřeba. jede-li nepřetržitý štrůdl, slušný člověk chodci zastaví a pustí a nepotřebuje k tomu semafor ani zebru, ztratí pár vteřin. slušný chodec neleze před jedno osamělé auto a počká dvě vteřiny až přejede.
2. rozumní chodci se chovají rozumně, a je-li intenzita dopravy malá, potom světlo ignorují a počkají pár vteřin na mezeru. je-li proud aut nepřetržitý, potom holt zmáčkou, počkají na zeleného panáčka a přejdou.
3. mamlasové chodci se při malé intenzitě dopravy chovají tak, že přijdou k semaforu, zmáčknou čudlík, pak zjistí že nic nejede a tak přejdou, a několik desítek vteřin poté padne autům červená, chodcům panáček a ztrácí se čas a přechod zeje prázdnotou a nejbližší chodec je šedesát metrů daleko.
4. na to jsem se naučil reagovat tak, že po rozhlédnutí se po opicajtech semafor ignoruji a se zvýšenou opatrností projíždím.
5. na to ovšem reagují ctitelé zákonů a pořádku velmi hystericky, nezáleží na tom, jestli pěšky, vozmo či na některém z pasažérských míst automobilu mnou řízeného.
|
|
|
|
Viníkem může být samozřejmě kdokoli, koho si vybereš. To jen Tvé tunelové vidění světa, neschopnost poodstoupit od problému a v klidu si jej obejít, abys objevil i jiné úhly pohledu, než ty, jež vidíš ze svého zákopu, ti brání vidět alternativy ke Tvým resolutním názorům.
Ženská je primárním viníkem? Ale kdeže... Sám jsi tu mnohokrát vysvětloval, že míra vzdoru jednotlivce vůči systému je u každého jiná, mimo jiné podle tolerance k risiku. Pokusím-li se svými slovy vyjádřit Tebou tvrzené: každý by měl bojovat se systémem s takovou mírou risika vlastní újmy, kterou sám považuje za únosnou.
A co ty můžeš vědět o slepiččině subjektivním vnímání risik? Co když, vzhledem ke své mizivé praxi za volantem, neumí vyhodnotit nebezpečí persekuce tak, jako já nebo Ty? Co když má poslední dva body a Máňa jí říkala, že v serpentinách chytají? Víš prd, tak nesuď.
Úředník? Nebo snad jeho šéf, který ho nutí malovat plné čáry všude, aby bylo kde vybírat? Nebo šéfova matka, která ho špatně vychovala? Ten, kdo mu dal moc? Nebo snad lidé, již vytvořili, udržují či alespoň snášejí tento prohnilý systém? Viníka můžeš hledat, kde se Ti zlíbí, zcela dle svého gusta.
Abych to zkrátil: řetězec příčinných souvislostí bývá většinou delší, než jsi schopen dohlédnout. A dokud nenajdeš bod, kde leží jeho začátek - causa causarum, budeš vždy střílet naslepo.
Je to jako v matematice – výsledek úlohy, sestávající ze sta dílčích operací, bude vždy špatný, pokud všech sto neprovedeš správně; v opačném případě je zcela lhostejné, kolik jich zmrvíš.
Přesně takhle to funguje i v jakémkoli myšlenkovém konstruktu. Ke správnému výsledku vede jen správné vyřešení všech dílčích úloh, pochopení a zahrnutí všech příčinných souvislostí, včetně té první, prapříčiny. Úvaha dílčí pak vede vždy k jen k dílčímu, tedy podmíněnému výsledku, jehož platnost není a z principu nemůže být universální.
Ještě jinak. Správnost odpovědi na libovolnou otázku je vždy podmíněna mírou shody na zahrnutých předpokladech, jakož i jejich počtu.
Pokusím se ilustrovat na jednoduchém příkladu:
Otázka: je smysluplné kopat tu jámu?
Ten kdo vnímá jen jeden aspekt, řekne „ANO, protože tady by bylo dobré mít kadiboudu.“
Odpověď člověka, který vidí o krok dále, bude ale znít „NE, protože za měsíc bude hotové WC v domě, tedy stavba kadiboudy se nevyplatí.“
Ten, kdo vidí ještě o krok dál, odpoví „ANO“, protože je vhodné počítat se situací, kdy nepůjde proud a v domě nebude možné splachovat.“
Další člověk s o něco větší představivostí bude ale tvrdit, že správná odpověď je „NE, protože splachování lze vyřešit poměrně snadno i bez proudu, pročež je kadibouda zbytečná“.
A ještě další odpoví „ANO, a to přesto, že všechny úhly pohledu, jež předestřeli ostatní, si od začátku uvědomuji. Při práci na zahradě je totiž velmi praktické mít sráč u ruky a nemuset hamtat v holinách po baráku či se naopak muset zouvat.“
Pokračovat můžeš dle libosti; dalších kroků, pravidelně měnících znaménko odpovědi můžeš vymyslet 5 nebo 164, a nebo ... si můžeš dát tu práci a dojít na konec. Teprve tam, kde nelze smysluplně zahrnout další aspekt, lze zastavit rotující korouhvičku střídajících se odpovědí.
Proč Ti to všechno píšu: protože mě sere to Tvé věčné upřesňování a doplňování názorů druhých a předvádění se, jak dokážeš postřehnout a zahrnout šestnáct aspektů, zatímco primitiv oponent se zasekl na jedenáctém. Jako intelektuální cvičení možná dobré, nicméně oba jste vedle zcela stejně. Jen Tobě chybí do toho stého kroku, jenž zastavuje korouhvičku, o ty tři drobné krůčky méně. Což je, krom toho, že je to efektní, dokonale k hovnu.
Mohu-li Tě tedy požádat, už mi, prosím Tě, schopnost dotáhnout otázku viny o krok dál, nepředváděj.
(Fakt, že dotahuješ dál otázku, kterou já ani nenačínám, necítě se být povolán, ponechávám raději stranou.)
_________
P.S: Je-li něco opravdu inherentně nemravného, pak je to souzení druhých.
|
|
|
Takže Ty můžeš tvrdit, že za to může cyklista a proto by měl dostat lyží do zátylku, a když Ti někdo oponuje, že cyklista za to až tak nemůže (zde s OC souhlasím) vytáhneš na něj elaborát o cause causarum a odsoudíš ho za to co jsi provedl sám?
Ale rozumím Ti, cyklista může za všechno! A basta!
|
|
|
Mein Gott... Už zase komentuješ něco, čemu nerozumíš?
Řekni mi, prosím Tě, kde přesně píšu, že "za to může cyklista a proto by měl dostat lyží do zátylku"?
To OCovo řazení viníků je nesmyslné z mnoha důvodů. Primárně a z pricipu proto, že může být libovolné a za viníka lze označit prakticky kohokoli. (Ale tuto filosofickou rovinu problému jsem naznačil v reakci na OCe a s Tebou ji asi probírat nemá valného smyslu.)
Sekundárně pak proto, že protiřečí svým dřívějším tvrzením.
Mnohokrát zde totiž tvrdil (a já s tím bezezbytku souhlasím), že svinsky nastavená pravidla nemohou v žádném případě vyvinit toho, jenž se s odvoláním na ně chová svinsky k druhým.
Člověk, který si jde zasportovat na silnici, s vědomím, že omezí stovky lidí, pro které jízda autem představuje živobytí, je bezohledný. Určitě bezohlednější než slepice, která je dost vystresovaná z hledání souvislosti mezi směrem zatáčení a směrem otáčení volantu na to, aby ještě mohla sledovat úkryty uniformovaných lapků.
|
|
|
"Jsem toho názoru, že lyže, vysunutá z okénka některého z později cyklouna předjíždějích aut, jež ho nešťastnou náhodou trefí do zátylku, je reakcí lidsky zcela pochopitelnou."
Tohle tedy není souhlas s vinou cyklisty? Co to tedy je? Proč se Ti to zdá pochopitelné?
Mě to přijde dost nepochopitelné.
|
|
|
Ty si vážně neuvědomuješ, jak zacházíš s textem?
V předchozím příspěvku jsi se pokusil mi vsunout do úst tvrzení, že cyklista by měl dostat lyží do zátylku.
Teď píšeš o souhlasu s vinou cyklisty.
To ale opravdu není totéž.
Chápání něčeho a souhlas jsou dvě různé věci.
Chápu socky, že se snaží urvat z mého. To neznamená, že s tím souhlasím. Už pochopuješ?
|
|
|
...pokud jezdíte v provozu (mezi auty), tak zdržujete, ať chcete nebo ne.
To je jediné smysluplné vyjádření. Platí to pro všechny bez rozdílu. Ty jsi si vzal na paškál jen cyklisty, protože Ti nejspíš z nějakého důvodu ležej v žaludku.
Moje vyjádření že z tvého pohledu za všechno můžou cyklisté je tedy pravdivé a ty se čílíš zbytečně. Do úst ti nic nevkládám, jen jsem prostého rozumu a souvislost "pochopil bych, kdyby mu někdo lyží dal do zátylku (za to, že se tady motá)" beru jako souhlas s takovým jednáním. Já bych ránu lyží do zátylku za to, že se motá po silnici nechápal, tedy s tím nesouhlasím.
Nedoufám, že moje prostoduché implikace pochopíš, neb chápu, že geniu jako ty nesahám ani po kotníky.
|
|
|
"To je jediné smysluplné vyjádření. Platí to pro všechny bez rozdílu. Ty jsi si vzal na paškál jen cyklisty, protože Ti nejspíš z nějakého důvodu ležej v žaludku."
Víš, ono je celkem logické, že si člověk bere na paškál toho, s kým právě hovoří.
Nicméně si nejsem jist, jestli je výraz "vzít si na paškál" vhodný pro pojmenování prostého popisu skutečnosti.
Pokud si ještě vzpomeneš, žebříček viníků zde stavěl OC, ne já.
Projev pochopení jistě můžeš brát jako projev souhlasu, v tom Ti nikdo nemůže bránit. Jen se pak nediv, že máš ve svých názorech takový guláš.
Nesaháš, ale to vůbec nevadí. Já si rozumím i se psy.
|
|
|
Každý normální člověk přeci ví, že každý na kole je brzdič, prudič a veřejné zlo, proto má auto vybaveno lyží, kterou náhodně vysouvá z okénka.
Možná by to chtělo ještě doplnit o baseballovou pálku, kterou toho zhovadilce na kole dorazí, nic jiného si totiž nezaslouží.
|
|
|
Pokud na svět nahlížíte takto, nemohu s tím nic dělat.
Jsem si jist, že pokud dožijete, zjistíte, že ten spěch, agrese a nervozita byli úplně zbytečné.
|
|
|
Na svět?
Nefanděte si tolik, hovořím jen o vás, o cyklounech.
Druhou větu, s prominutím, považuji za blábol. Ale možná dokážete své přesvědčení, že koho nebaví jet pět kilometrů za cyklounem na jedničku, toho spěch, agrese a nervozita jsou zbytečné a dožití nejisté, nějak smysluplně vysvětlit.
S chutí si na to počkám.
|
|
|
Mám pocit, že jsem toho za volantem naseděl asi víc než vy, tak si cyklouna laskavě strčte do prdele.
Ostatně, všechno co vás padá jsou nesmyslný vyfabulovaný kydy.
|
|
|
Vím, že máte jen pocit. Nulová účast ratia ve Vašich úvahách je zřetelná.
Zkuste si ještě jednou přečíst moji první reakci na Vás. Nepíšu nic jiného, než že jakožto cykloun na silnici zdržujete a že nasrání řidičů je pochopitelné.
Z Vaší rozhořčené reakce je znát, že v mém příspěvku si domýšlíte něco, co tam není.
Smím-li Vám radit, nebuďte domýšlivý. Nemáte na to.
|
|
|
Tíím, že budete šroubovat věty, ze sebe chytřejšího neuděláte.
Můžete mi konkrétně říci, kde já na silnici zdržuji?
Jste předpojatý hlupák, stejně jako Hrabosh, jen s opačným znaménkem.
|
|
|
Šroubováním se nerozptylujte, zbyde Vám pak více duševní kapacity pro chápání obsahu.
Možná se pak nebudete muset hloupě ptát, co znamená
"Možná nejezdíte prostředkem, ale pokud jezdíte v provozu mezi auty, tak zdržujete, ať chcete nebo ne. Je mnoho míst, kde nelze cyklouna předjet (...) Typickou takovou situací je stoupání v serpentinách s plnou čárou..."
a kde konkrétně to je.
Nemám nic proti vylepšení obsahu drsnou formou, neb tato může projev i vylepšit, jako vylepší máslo chléb. Nevím, jak ostatní čtenáři, ale jám mám z Vašeho projevu pocit, že mám plnou hubu samotného másla.
|
|
|
Vy máte plnou hubu nenávistných sraček, dejte pozor, abyste nepolknul.
Opakuji dotaz:
Kdy jsem zdržoval dopravu?
Nevymýšlejte krávoviny a uveďte konkrétní příklad, kdy jsem já zdržoval. Pokud nemáte konkrétní příklad, neotvírejte si na mě hubu - protože viz Hrabosh.
|
|
|
Dobře, pokusím se odmyslet ten slovní salát, co z Vás padá a zkusím to věcně. Uvidíme, jak daleko dojdeme.
Z čeho vyplývá Vaše domněnka, že bych měl znát konkrétní příklad Vašeho zdržování?
Rád bych viděl citaci konkrétní části mého textu.
|
|
|
Koukám, že hovnomet se nějak zasekl. Že by věcný dotaz byl pískem v jeho kolečkách?
|
|
|
A co takovy jezdec na Babete...jede do serpentyn ne o mnoho rychleji, nez ten cyklista...také zdrazuje...také tedy na silnici nepatri?
Me osobne mnohem vice, nez cyklisti, zdrzuji například traktory. Takovy traktor predjet občas nejde, tuhle jsem jel za traktorem par set metru do kopce snad 5 minut, zdrzeni jak prase. Co udelame s traktorama? Také nepatri na silnici, nedej boze do serpentyn?
|
|
|
Ano, to je postřeh hodný lojzy. Traktoristi jsou dalšími takovými typickými, bezohlednými kurvami, které si jezdí na silnici zasportovat.
|
|
|
Ja se puvodne ptal...
Jestli, pokud zdrzuje kolo, a tedy tam nemá co delat, tak nemá co delat na te same silnici ani babeta, která zdrzuje velmi podobne, ci traktor, který zdrzuje velmi podobne.
Nepsal jsem NIC o motivech těchto ridicu těchto stroju, neboť ani u jednoho nezname presnou motivaci, proc jedou prave tudy a proto je velmi nestastne o tom spekulovat.
Mozna, ze ten babetista také jen jede na vyjížďku, protože ho to bavi, kdo vi...
|
|
|
On tady někdo něco psal o tom, kdo má na silnici co dělat a kdo ne?
Kurva chlapi, zkuste ze sebe nedělat debily a pochopit text dřív, než na něj zareagujete.
Vážně mě nebaví nekonečné vysvětlování a připomínání zpozdilým, co píšu o pár příspěvků výše.
|
|
|
Koukam na to, pravda, vydedukoval jsem z toho něco, co nebylo primo napsano, a pokud to tak není, tak pak uz nechapu asi vůbec nic :-)
Tedy, abych to shrnul: ]
1.Cykliste na silnici zdrzuji. V podstate každý cyklista zdrzuje, neboť je mnoho mist, kde ho nejde predjet přes plnou caru.
2.Zcela chapes, ze takového cyklistu by někdo vzal kusem prkna po hlave, když jede okolo nej.
Me z toho vyslo, ze mas dojem, ze by tam ti cykliste nemeli byt, precejen, když uz chapes, ze je nekoho potřeba odstraňovat prknem ze silnice, nakolik tam prekazi, tak....ale dobře, spletl jsem se.
Ale tedy vratme se k memu dotazu, a malicko ho tedy modifikujme:
Jezdec na Babete evidentne na silnici často zdrzuje. V podstate každý jezdec na Babete je brzda silničního provozu, neboj mista, kde stejne jako cyklistu ho nejde predjet na plnou caru, a stejne jako cyklista jede velmi pomalu - například v serpentynach.
Chapal bys tedy, pokud bych jezdce na Babete sejmul prknem z okynka pokazde, když pojedu okolo neho?
A obecne - prislo by ti spravne srazet jezdce na Babetách do prikopu proste preventivne, protože jsou pomali z na silnici zdrzuji?
|
|
|
Když jsem ještě bydlel ve východních Čechách tak docela dost cyklistů spadalo do kategorie „mám jasně viditelný buziobleček, jedu si to svých 30-35 po postranní čáře nebo 20 cm od ní a dejte mi všichni pokoj“ - s těmi problémy nebývaly ani na širokých cestách (I/33 HK-Jaroměř-Skalice) ani na okreskách. V poslední době jich ale nějak ubylo ve prospěch hovad, která na tom kole ani pořádně jezdit neumí, zato nedostatkem bezohlednosti a arogance rozhodně netrpí.
|
|
|
Njn...však ja nerikam, ze takovi nejsou - nakonec, ja jsem tu rval jako první, ze když jsem se nastehoval do HK, tak jsem první tyden malem co den zajel 1-2 cyklisty, nez jsem si na to jejich chovani zvyknul...
Ale zase nemam rad takove to "všichni cyklisti zdrzujou" a podobne...Minimalne proto, ze to není pravda, a souhlasim s kolegou zde, ze potom není rozdil mezi automatem a tim, kdo by každého cyklistu z principu srazel prknem z kola, jen mají oboji opacna znamenka :-(
|
|
|
Vau, totální dada.
Traktor nebo babeta je pro Thalii problém? Odkdy? To jsou mi novinky.
Esli chcete válku s traktoristama, máte jí mít. Obvolam Fandu s Tonou ať zapřáhnou fekály a uvidíte ten tanec. Silnice patří traktorům!
|
|
|
jen ne válku s piloty zemědělských strojů, proti rozmetači mrvy nemáme šanci!! :-)
ba ne, musím uznat, že traktoristé jsou ohleduplní. Pokud to jde, nahrnou se co nejvíc ke kraji, aby bylo možno je předjet. Často mě překvapí.
|
|
|
S potěšením kvituju, že máte rozum. Ale náhony máme připravený. Dyby něco.
Občas to uhýbání nejde, jak by člověk chtěl, protože ta krajnice může být zrádná. Nicméně až na žně se zpravidla jezdí na velmi krátké vzdálenosti.
|
|
|
mně to nevadí, pokud z něj nelítá bordel. Horší je, když za ním jedeš pět minut a máš slámu (nebo co to je) úplně všude.
navíc kdyby mě zdržoval můžu se kochat, když se zaberu do kochání a omylem o něj zabrzdím, ani si nevšimne. Když jedu za cyklounem, zaberu se do kochání, zabrzdím o něj, tak je po něm navíc ten nepříjemný pocit, cítit to pod kolem, fuuuj. To se s traktoristou nestane. Praha zdraví venkov. :-)
|
|
|
Babeta ne, tu jest možno sejmout prknem z okenka...
Jen ten traktor je svine tlusta, tam prkno nestaci a nakup silnejsi arzenalu jsem se zatím neodhodlal...
|
|
|
Je to otázka míry a přiměřenosti, jako ostatně vše.
Nejvíc ze všech asi překáží kamion, stojící kvůli poruše v nepřehledné zatáčce. Považuji ale za krajně nepravděpodobné, že by někdo měl chuť vzít jeho řidiče prknem po hlavě.
Z čehož je snad pochopitelné, že zdržování an sich nepovažuje soudný člověk za důvod k nasírání.
Lidi se navzájem omezují už z pouhého principu koexistence, jináč to ani být nemůže.
Chceme-li už někoho soudit (a pozor - já jsem tak neučinil, jen jsem projevil pochopení těch, již soudí), musíme se zabývat jeho pohnutkami, resp. nezbytností omezení, které nám působí.
Přitom o pohnutkách konkrétní osoby nelze ale mít nikdy stoprocentní jistotu, pročež je každý soud tak trochu na vodě.
Nicméně chápu, že přesto lidi soudí jeden druhého, protože podmínku stoprocentní jistoty splnit nelze a podmiňování soudu její existencí by byl znemožněn jakýkoli odsudek.
I ten, když Tě cizí člověk v metru znenadání kopne do kulí. Ten vedle, s pistolí pod kabátem, ho k tomu mohl přinutit...
Myslím ale, že vymýšlení extrémních příkladů není nutné, abys pochopil, že odsudek druhého se vždy odvíjí od míry jeho domnělé bezohlednosti k zájmům druhých.
A přesně z tohoto důvodu lidé rozlišují mezi traktorem, přejíždějícím mezi poli, babetou či babkou, vezoucí na skládačce nákup z koloniálu a cyklounem v buzioblečku, polykajícím kilometry, inlajnistou, psím spřežením či běžkařem na zasněžené silnici.
Že se mohou splést, protože existuje nenulová pravděpodobnost, že cykloun v buzioblečku či běžkař se pouze přemisťují z bodu A do bodu B?
Na Und? Přestaneš se kvůli tomu rozhodovat? Špatný odhad patří k rozhodování omylných tak nějak patří, ne? Já to vím, pročež nesoudím. Jiní to nevědí, soudí a já je chápu.
|
|
|
Když ono je tezke nekoho povazovat za seriozniho do debaty, když se neustale ohani slovy jako "buziobelecek", "cykloun" a podobne:-(
Ja, ac jsem nesedel na kole uz tak 15 let, docela chápu, ze takovy "buzioblecek" proste plni urcite funkce, například tu, aby clovek na tom kole byl videt. Ja naopak vitam, pokud cyklista jede v "buzioblecku", protože ho vidim na dalku, narozdil od stryce, co jede v 10 vecer z hospody v montérkách, idealne v maskacich.
To by se dalo uplne stejne totiž hovorit o motocyklistech, ze nosi buzioblecky (a ze leckdy jsou ještě vice buzi, nez ty cyklisticke). Pravda ale je takova, ze ty kozene "buzioblecky" plni urcite funkce, mimo jiné bezpecnostni.
Co se tyce zdrzovani - jiste, existuje urcite procento idiotu, co to delaji schvalne a vůbec se chovaji jak prasata. Vsichni proti nim nadáváme, a nadavaji proti nim i sami slusni cyklisti, a to i zde.
Ale co nechapu, ze nadavani prave i na ty slusne, respektive hazeni je do jednoho pytle s temi neslusnymi.
Predpokladal jsem vždy v zivote, ze silnice je proste pro všechny a nezalezi, jestli jede na kole, motorce, v aute, v autobusu... Pokud někdo prasi, je to prase. Pokud ale je slusny, proc by tam nemel byt?
Moji rodice ziji na Sumave, jezdi na kole docela dost, ciste ze "sportovních" pohnutek. Mají dvojkolo, s elektrickym motorem k tomu. Co vim, nezazivaji zadne problémy s tim, ze by je snad někdo nemohl predjet v serpentynach a podobne. Jezdi slusne, divaji se do zrcátek, pokud mohou, uhnou...A stejne jako oni jezdi sposta jinych lidi. A tito všichni sami nesnaseji ty, co prasi...
Ja najezdim rocne tak okolo 50-60 tisíc km, a musim rict, ze za posledních několik let jsem se nesetkal s tim, ze bych potkal slusneho cyklistu a zaroven aby mne tento nejak zdrzel.
Potkal jsem nejak prasici cyklisty a ty me zdrzeli - ale vždy to bylo proto, ze se chovali neohleduplne a MOHLI, pokud by chteli, neprekazet, ale oni neprekazet nechteli.
Vazne jsem nepotkal jediného cyklistu, co chtěl neprekazet, a presto by prekazel.
|
|
|
Tak jsem si Tvůj post přečetl, doufaje, že zareaguješ aspoň na něco z mého předchozího.
Tebe ale, spíše než konversace, baví to ťukání do klávesnice, viď?
|
|
|
On si ten chrlič sraček totiž jen vymýšlí.
Pokud člověk není na palici, nelibuje si v tom, že se mu za prdelí tlačí nějakej šmoula v autě, o autobusu ani nemluvě. Jsou pochopitelně profi prudiči, stejně jako jsou tyhle Cokoti, co si důvod k tomu, aby někoho z duše nenáviděli, vždycky najdou, ale naštěstí je jich dost málo.
Jen bývají dost hluční.
|
|
|
On tady někdo psal něco o libování si, retardo?
|
|
|
Ale pochopěj. Spousta lidí tady ze stejnýho důvodu třeba lítá, nebo jezdí na něčem jiným.
|
|
|
K tomu létání -- jeden jediný chachar na rogalu s motorem z Trabanta v krosně na zádech hlukem ukrutně otravuje celé čtvereční kilometry*.
O ultralightech a motorových větroních platí zhruba totéž, ale ty jsou aspoň (a) obvykle poněkud výš, (b) obvykle poněkud tišší, (c) obvykle poněkud rychlejší, takže to typicky netrvá desítky minut jako u výše zmíněného odvážného letce.
To Vám na rovinu řeknu, že cyklouni jsou daleko menší zlo a menší metla, než tihle hulvátsky bezohlední kraválisté**, jimž je dokonale lhostejné, komu sto metrů pod nimi ten randál plaší myšlenky a ruší soustředění na krásně rozvoněné Chardonnay. O věcech jako "pomilovat se v letním dnu na zahradě", vinou mizerných létalů zhola nemožných pro kohokoli, kdo není exhibicionistou, ani nemluvě :(
Samozřejmě, primární problém je v tom, že jsme tady v české kotlině ukrutně přemnožení; ale halt dokud to nějaká epidemie nesrovná k rozumné míře, musíme to brát v úvahu a podle toho se chovat. Já také nestřílím z děla kdykoli a kdekoli***, ač by mne to třeba i bavilo; beru však v úvahu to, že spousta lidí na kilometry kolem to ani docela málo nechce poslouchat.
___
* Mj. plaší zvěř daleko hůř než já, projíždím-li po lesní cestě autem; přitom ale on je "fajn sportovec", kdežto já jsem "ekovrah a někdo by mi to měl zakázat". Něco je někde špatně.
** Jen aby nedošlo k omylu -- letci zdaleka, zdaleka nejsou ti nejhorší hulváti. Jen jsou (přinejmenším podle mého opakovaného pozorování, bude to jistě záviset na konkrétním okolí a třeba pan iFos to jistě uvidí jinak) o dost horší, než cyklisté.
*** Při splnění určitých dost omezujících, ale zdaleka nikoli nesplnitelných podmínek na typ děla, mechanismus závěru a střelivo by to dokonce technicky bylo zákonné.
|
|
|
Při velikosti a odstíněnosti té své zahrádky se bez exhibicionismu neobejdeš ani kdyby teď hned přestala libovolná letadla a SLZ ;-)
|
|
|
ten rogalista obvykle startuje z louky mezi Novou vsi a Hrastici, napravo za horizontem. Muzes mu to tam dojet vysvetlit :-D
btw mne taky pekne s..tve
|
|
|
I to bude dobré, já nejsem rozhodnutej, ale pokud se ke kolegovi někdo další přidá, budu rád za výtržníka.
Jisté osvěžení může být i to, že když dorazím, tak na kole, ve svém cyklobuznooblečku, převlečen za čmeláka.
|
|
|
pokud to potřebuje osvěžit, tak bych se tam raději prodírala v zamčeném autě. :-)
|
|
|
Přežil jsem horší věci, tam není moc kde zaparkovat, na kole pohoda, mám to od baráku 40.
Stejně jsem v treningovém programu, pořád mi to nejezdí jak před 30 lety, tak si udělám výlet jako dneska. Navíc pak ze mě těžko udělají "petrolheada", jen ať parchanti vidí, že nemluví za lidi, co jezdí na kolech.
|
|
|
A proč ty vlastně potřebuješ si takhle honit triko? Mladší už nebudeš, mladé holky na tohle asi nenachytáš a znám příjemnější metody, jak si udržovat zdravé tělo, aniž bych zdržoval slušné lidi na silnicích :-).
|
|
|
|
na něj nedejte, rčení "ve staré knize dobré počtení" nebo "na starém kole dobré svezení" nevzniklo jen tak, takže s mladými holkami to nevzdávejte. ;-)
|
|
|
Na to fakt ale kolo nepotřebuje. :))
|
|
|
nikdy nevíš, takovej čmelda na kole . . . :-))
|
|
|
Tak tímhle jsem si fakt celkem jistej. :)
|
|
|
ber to tak, že každý zboží má svýho kupce. Ty to zkoušíš přes koně, někdo jiný přes kolo, někdo další přes čtyři kola a spoustu koní . . . :-)
|
|
|
|
Jsem nějakej rozhozenej, omlouvám se.
|
|
|
v pohodě, to byl jen vtip. :-)
|
|
|
Já to znám jaksi z obou směrů a mohu zatím prohlásit, že "nové koště dobře mete", i když mohu také potvrdit ono známé heslo o hořící staré stodole :-). Ale o tom to není.
Také trpím krisí středního věku, ale abych někde šaškoval na kole a počítal najeté kilometry jak zlaťáky do pokladničky a porovnával to s podobnými postiženci, jako si školáci porovnávají délku údu, to raději zrenovuju staré auto, že bude vypadat jako nové a místo šlapání v hustém provozu a nasírání nevinných lidí si půjdu zaplavat, zahrát volejbal nebo udělám pěší fototúru po horách. Člověk by od jistého věku měl mít už rozum :-).
|
|
|
Neporovnávám, prostě jsem sednul na kolo, a dojel do Paříže, jako před 30 lety, tedy trvalo mi to o den dýl, nějak stárnu :-)
Tenkrát, protože to byl nejlevnější způsob dopravy, teď už pro plezír.
Nechápu, proč bych měl opravovat nějaký starý auto, nebo hrát s nějakejma vopocenejma týpkama volejbal, nikdy jsem ani to ani to druhé nedělal, a na to abych běhal s foťákem po horách, a ještě pěšky, jsem už fakt moc velkej kluk a mám rozum, jen jinej než vy :-)
Každýho baví něco jinýho, a jde o to se nějak porovnat a neprudit se vzájemně víc, než je nutný.
Předpoklad, že si budu libovat v pruzení mezi smradlavejma autama v hustém provozu je od základu mylný, na to jsou jiný experti, ale těm by zase po cestě do Paříže upadla prdel.
|
|
|
"...Každýho baví něco jinýho, a jde o to se nějak porovnat a neprudit se vzájemně víc, než je nutný..."
S tím plně souhlasím. Problém je v míře toho vzájemného nepruzení a tady si myslím, že prudí mnohem více cyklouni (nadupaný šlapolet a sebevědomí a agrese, nulová sebereflexe, buziobleček, snaha si mermomocí něco dokazovat i kdyby to mělo stát svobodu nebo život někoho jiného - tam zatím v mých očích podle Vašich přípěvků bohužel spadáte i Vy) než plechovkáři. S plechovkáři na silnicích problém v poslední době nemám, pokud nějaký nastal, téměř vždy byl příčinou cykloun a jeho agresivní styl jízdy. Nevadí mi ani tak cyklista jako v poslední době stále agresivněji a za každou cenu vynucovaná ohleduplnost vůči agresivním barevným buznám na šlapoletech. Buzny navíc lezou i do míst, kde je silný automobilový provoz (transitní silnice, rychlostky a někdy i dálniční přivaděče) a pak se strašně diví, že s nimi každý jedná jako se silničním póvlem. Když slabší ztratí zdravý rozum, pak musí nést následky. S cyklouny se to má jako s cikány: když nějakého vidím zdržovat dopravu, snažím se ho mít co nejrychleji za sebou.
|
|
|
To musíte bydlet kousek od iFose, ne?
Tedy alespoň mentálně.
Pokud už nějaký problém nastal, vždy s řidičem automobilu.
Pokud jsem se s něčím srazil, tak s automobilem nebo motocyklem.
Pokud potkám cyklistu, prostě ho předjedu, protože mám ve srovnání s ním jistý přebytek měrného výkonu.
Představa některých diskutující, že je třeba mít silnici volnou, bez chodců, cyklistů, babetistů, řidičů nákupních tašek.., je, čtena běžným každodenním účastníkem silničního provozu, zarážející. Jako bych slyšel maminky s kočárky.
|
|
|
já tam nechci parkovat, chci tam jezdit kolem dokola nebo budou mít křižovatku uzavřenou jen pro sebe? To asi ve všední den moc nepůjde, tam je dost velký provoz.
|
|
|
Přemýšlím o tom, že bych si moment našel…kdy a kde že přesně to je?
|
|
|
Tak jsme výsadek do nepřátelských linií spáchali - a ať jsem hádajícího se čmeláka hledal jak jsem chtěl, nesetkal jsem se s úspěchem...
|
|
|
Přemejšlím, co by na bohoslužbě řekli na to, kdyby to do pondělí nějaký vandal lehce oblepil samolepkami ONE LESS BIKE? :D
|
|
|
...a oblozil reklamnimi materialy na Octoffku feReSu 8o)
|
|
|
A co se složit na Octoffku (pro neinformované: model, jemuž Jan Bouchal vletěl pod kola) před smrtí, udělat crash test do paladiového sloupu a nechat ji tam jako součást výstavy?
|
|
|
Máte takové kopání do mrtvoly zapotřebí?
|
|
|
To neni kopani do mrtvoly, to je prece kopani do Hraboshe & spol.
|
|
|
Mně to právě moc nepřijde. Složit se na Octavii RS a smést to jejich shromáždění, to bych ještě pochopil. Ale ten sloup a Bouchala bych asi fakt nechal na pokoji.
|
|
|
Já bych si ohledy schoval pro někoho, kdo si to zaslouží. Teroristi z AM to imho nejsou.
|
|
|
Fyzickou likvidaci lidí s úmysly sice debilními, ale nikoli militantními, zase nechápu já. Ten rouhačský sloup (bike to heaven, wtf?) ať jde klidně k zemi.
|
|
|
je to ještě horší. Sloup darovali městu, takže jeho údržba a případná oprava bude placena z peněz nás všech. A hoši z AM se nebudou rozpakovat nutit město k drahé údržbě. Za tuhle cenu by bylo opravdu lepší, kdyby sloup šel k zemi.
|
|
|
Co já prosím s tím mám společného? Jsem jen prodejce, kdo si s tím co oblepuje přeci nemohu nijak ovlivnit…
|
|
|
Byli byste jak cyklovýtržník Hraboš, když oblepoval zaparkovaná auta.
Buď tam půjdem v houfu, a budeme hluční, nebo se na to vyserem, a zůstane to Jindrův boj, který se bude ptát, co udělali z jeho litrem.
|
|
|
Půjdem těžko, když neřeknete kdy a kam.
|
|
|
http://www.metro.cz/nabrezi-kapitana-jarose-ceka-promena-cykliste-odhali-pomnik-na- lampe-1gs-/co-se-deje.aspx?c=A130906_132233_co-se-deje_ava
|
|
|
|
Ještě nevím,
Už se objevili nějaký pozvánky, prej v 6 bude bohoslužba a pak bude nějaká "after party", zřejmě potřebujou prochlastat nějaký prachy s té sbírky.
Mám cuky tam zajet a dokumentovat to, ale mám strach, že se strašně naseru, někoho pošlu do prdele, a skončím na koronárce.
Tyhle týpky já fakt nemůžu, a když si vzpomenu, jak prasácky a arogantně se soudruh Filler ke mě choval, nemusel bych se udržet. Máte nějaký nápad, jak je zprudit a přitom zůstat v klidu a veselé mysli?
|
|
|
Pánové, serte na to. Nenechte prchlivost cloumat vašimi majestáty. Jakákoli akce je předem odsouzena k neúspěchu, protože z toho v nejlepším případě zbyde jen zmínka v médiích, že proces kanonizace se pokusila narušit skupina výtržníků a ještě budou slavní, jak to za pomoci obou policií kytičkově zvládli.
Navrhuji 28.9. odhalit na jiném místě Bike to hell. Bude to víčko od kompotu nastříkané stříbřenkou (za 270.000 vám ho vyrobím) přilepené k zemi silikonem. Během odhalení bude řečeno, že víčko je dnem sloupu, který je celou svou délkou zasazen v zemi a sahá až do samotného pekla. Na jeho konci je umístěno otočné kolo, které z pochopitelných důvodů není z chodníku vidět.,
|
|
|
Obávám se ovšem, že sehnat těch 270 klacků bude trošku problém, nerad bych mluvil za ostatní, ovšem předpokládám, že nemáme kamarády na magorstrátu co nám stovku přihodí a zbytek zametou pod koberec až to společně půjdeme prochlastat (protože výrobní náklady budou 100 korun).
|
|
|
Já vím o jednom blbcovi, co dá klíďo litr.
Mám doma zrcadlo.
|
|
To mi tedy vrtá hlavou, opravdu SFDI někde staví cyklopruhy? :-) Čekal bych, že v obcích to bude věc těch obcí (mimo rychlostní komunikace alespoň) a jinde si zase na žádny cyklopruh nevzpomínám.
|
|
...poznámka. Video mezi 1,15 - 1,30 obsahuje záběry ze silnice 125 od exitu 49 konkrétně průjezd kolem Panské cihelny u Kácova, která, ale není v doporučovaných trasách, nicméně také tam je hezky:-). Pro ty, kteří pojedou z Prahy bych doporučil cestu Říčany, Mukařov, Jevany, Hradec, Stříbrná Skalice, Sázava, Talmberk, Úžice, Mitrov, Janovice, nespíš tam potkáte množství větší než malé cyklistů a motorkářů, ale zase se hezky pokocháte.
Akci zdar.
|
|
|
Tak vidím, že jsem nečetl diskuzi a františek tu samou trasu doporučuje také.
|
|
Ten sloup tam nebude? Že bych si uďoubnul kousek palladia.
|
|
Když už budeme ve třetině cesty z Phy, hodilo by se mi dostat z akce do Brna, neměl by někdo jedno místečko pro pasažéra a něco prostoru v kufru, kam by mě mohl se zavazadly schovat?
|
|
|
Budou mit zavazadla redukované rozměry? :D
|
|
|
Já ani nemám jiná než ta s redukovanými rozměry. Hrdě vstříc světlým zítřkům s moderními technologiemi nebo tak nějak…
|
|
Co si alternativně vymyslet ještě nějakou trasu z Hradce Králové nebo někde od Poděbrad? Pojedete někdo z tohodle směru? Já sice ještě někdy kolem poledního hraju s kapelou, ale snad bych to měl stíhat.
|
|
|
|
jo, nemožnost koupit rohlík v centru je náš největší problém, to je třeba začít řešit okamžitě! :-D
asi by to opravdu chtělo nějakou vypolstrovanou celu než nám v záchvatu zabavení se politikou začne zajišťovat "lepší" podmínky pro místní.
|
|
|
to je flák cesty. Když bude čas, mohl bych ten můj italský vrhač rakoviny bez dpf provětrat :-)~
|
|
rád bych se zúčastnil, ale bohužel máme ve ZN vinobraní - kdo by pak eventuelně mířil na jih moravy za burčákem, dejte vědět :)
|
|
Prima! Vidím to na trasu z Mnichovic (nemám na kaipanu dálniční známku) a už se těším.
|
|
Bohužel se nezúčastním, jsem v Indii, což vás ani moc nezajímá. Ovšem všechny ty podělaný zklidňovače bych sem vzal na výlet, aby pochopili, jak moc je naše doprava klidná. Myslim že by se z toho posrali.
|
|
Proč byla chuť sejmout toho džentlmena na kole? Vždyť docela hezky zajel ke krajnici, když se k němu vozítko blížilo. Nebo se jednalo o jiného cyklistu, komu se chtělo ublížit?
|
|
Není doufám akce omezena objemem válců? Hodlám se zůčastnit se svojí stařičkou ('74) japonskou dámou disponující spalovacím prostorem 1/8 litru. :-)
|
|
|
Kolo s pomocným motorem se dle proposic súčaznit můše:-)
|
|
byť bude pravděpodobně nedaleko, a to na zmiňovaném úseku dopravní stavby, trasa jedna si může zatroubit. leč v označeném vozidle mého předobrého chlebodárce mi připadá zúčastňovat se podobných taškařic navýsost nevhodné.
|
|
|
pokud je tím chlebodárcem PČR, tak by to opravdu bylo nevhodné. ;-)
|
|
|
no dovolte dámo, co si to o mě myslíte? já jsem jako dítě samozřejmě chtěl být policajtem, ale pak jsem se trošku naučil číst a psát.
(obecně v jakémkoli označeném firemním autě by se měl člověk zdržet jakýchkoli občanských aktivit bez výslovného souhlasu firmy)
|
|
|
uznejte, že výraz "označené vozidlo mého chlebodárce" svádí k výkladu, že jde o označené vozidlo policie. Protože policie má i neoznačená vozidla a na Vás prostě tentokrát zbylo to označené. :-D
(s textem v závorce souhlas, jen jsem neodolala té nahrávce)
|
|
|
|
Mrkněte do diskuse. Ono těch sluníčkových lidí zase tak moc nebude. Naštěstí.
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=44y5m4SZcwc
|
|
|
|
|
Zajímavý kontrast, vskutku…uvědomujete si to vůbec?
|
|
|
Zase narážíš na ten tunel? Tak dovol abych ti vysvětlil jednu dost podstatnou věc.
Já už se v životě naučil zodpovědnosti a k tomu taky patří neposílat lidi do zbytečného rizika. Proto jsem tam vlezl sám.
Něco jiného je jít do nebezpečí sám s plným vědomím rizika a možných následků (proto třeba skáču padákem) a něco jinýho je posílat tam jiné. Zejména pokud přínos z této volby ne nulový a riziko značné.
|
|
|
Je to offtopic, ale vsichni, kdo do tunelu sli, se snad svobodne rozhodli, ze jim hledat tam kod stoji za to "riziko" (ktere zda se nevnimame vsichni stejne) ... ale jestli to chceme resit dal, presunme se pod patricny clanek ...
|
|
|
Pro mě to jsou prostě bláboly člověka, jehož vlastní zásady jsou v silném konfliktu. Pokud tu šíříte video, jak všechno jde a stačí když člověk chce, tak je to prostě bez výjimek, ne že tunel off limits výjimka z pravidla. Lidi chtěli a šlo to. Když jezdili v trabantu po Africe, taky je mohli sežrat lidojedi nebo zastřelit divoši s kalašnikovy při nějakým konfliktu o studnu. Pravděpodobnost obojího je o několik řádů jinde (výš), než zabití hadicí v tunelu. Šli do toho a kupodivu se nic nestalo. Nám se taky nikou nic nestalo, samozřejmě mohlo, ale pravděpodobnost konverguje k nule a všechno další, co jste k tématu řekl, je jen rozmazávání hovna po zemi.
|
|
|
Nech se přeočkovat proti vzteklině. Dvojitou dávku.
|
|
|
Mimochodem - já tím nesledoval víc než než upozornění na zajímavou přednášku okrajově se vztahující ke dni mobility.
|
|
|
Je úplně irelevantní, co bylo cílem, krásně to odkrylo vnitřní rozpory v morálce, díky čemuž jste pro mně absolutně nedůvěryhodná osoba. Tedy to už byl před tím, ale teď se to stále víc ukazuje v plné palbě.
|
|
|
No, abych pravdu řekl, pro mne by spíše byl silně nedůvěryhodný člověk, který by tvrdil, že jeho morálka je vnitřně absolutně konsistentní a že v jeho názorech neexistuje naprosto žádný rozpor.
To totiž z principu věci jaksi nejde; takže takový člověk buď úmyslně lže, nebo žije v bludu. Ani jedno z toho není zvláštní doporučení.
|
|
|
Zdá se, že to každý vnímáme jinak, to se už hotl asi stává. S úmyslným lhaním tu má zkušenosti spíše TParanoik. A aby tomu nasadil korunu, tak přijde s takovým motivačním videem, čímž se dle mého názoru, jak říkají anglický mluvící, střílí do vlastní nohy.
|
|
|
A v cem jsi nekonsistentni ty, OC? 8o)
Sorry, ale kdyz nekdo linkuje video o tom, jak vsechno jde, kdyz clovek opusti iracionalni obavy z neuspechu a v praxi ma hysterak z toho, ze sel tunelem, kudy se plizil autobus po kolejich, tak je to rozpor jako mezi cernou a bilou, coz uz je fakt moc na to, aby se to dalo zaokrouhlit s tim, ze se mu to trochu hada, ale jde jednim smerem...muj nazor, nic vic.
|
|
|
Behemote víš co? Radši za sebe nech mluvit odvedenou práci. A nemyslí, tím samolepky "One less bike" Třeba z děcek co jsem je učil ve svým volným čase Ohmův zákon jsou dnes elektroinženýři. Co dělám pro další generaci je vidět na blogu. Nech za sebe taky promluvit práci.
|
|
|
Eh, to má být co? Zase další rozpor? Že je někdo elektroinženýr papírem pro mne znamená jednoduše nic, nulu. A jaksi se zdá býti realitou, že spousta tady těch lidí jsou inženýři skutečně tak leda papírem. Mám minimálně jednoho známého, který - při vší úctě k němu a mnoha jeho schopnostem - ví o elektronice méně, než já. On je vystudovaný inženýr, já jsem o několik let mladší samouk.
Za lidi nechť mluví práce, souhlasím, takže až uvidím jejich vsledky, tak je budu brát. Teď ještě jaký byl váš přínos k tomu jejich stavu. Ale ne, radši se nebudu zajímat, nemám zájem o nějaké poměřování e-peeps…
|
|
|
Mám lepší věci na práci než se tu s tebou dohadovat. Ti kdož znají mne osobně, studenty co podporuji a ty kteří už vyrostli vědí co už jsem udělal.
|
|
|
Drze bych pripomenul, ze zasluhy alaskavosti by si melo pamatovat zejmena okoli a ne ten, kdo je cini. Tim samozrejme nemyslim, abys sem zacal psat pod nekolika nicknames jako tvuj kamarad urza, kterej sem pise jako svoje kolegyne i jako sva manzelka 8o)
Takhle se vylozene nabizi otazka, jestli to delas kvuli mladym nerdum z "krestanske lasky", nebo kvuli sobe, abys mel pocit nepostradatelnosti a dulezitosti se kterym bys se mohl vytasit na pozadani.
|
|
|
Smím se zeptat, co děláte? Už delší dobu si myslím, že v IT, tak mi jen zajímá, zda jsem se trefil.
|
|
|
Částečně. Mám to trochu rozlezlé přes vícero oborů…
|
|
|
Ty vole...a do toho vseho jeste mesiasky komplex?
Hele, Vaclave...a myslels na to, ze by se z nich nejspis stali elektrotento i bez tebe? Ze se zabavili, ale nebejt toho, tak si svoje choutky uspokoji jinde, treba prave volbou skoly?
No nic...nebudu ti brat iluze.
|
|
|
Vzdyt to v tom videu rika: cim vic lidi sdileji "hesla", tim min se jima ridej.
A tohle je stejny. myslitel sdili video o tom, jak "kde je vule, je i cesta", ale v praxi neni schopen snest riziko mensi nez kdyz jde po chodniku a jezdi kolem nej auta...respektive se chlubi tim, jak na sebe dava pozor...misto aby jeho heslem bylo "banzai"...tsss. Proste zodpovedny chlap, jak ma b(l)ejt 8o)
|
|
|
Ale hovno... Tunel byl prostornej, prehlednej a vlaky pomaly. Tvoje "vlitnul vlak" je v realu "vplizila se regionova".
Zaver: pokud jsi tam spatroval nejake riziko, tak se divim, ze vubec dokazes vylezt na ulici, kde jezdi auta.
---
Nedokazu si predstavit, ze bys skocil s padakem. Max. Nejakej ten tandem, co skacou uz i maly holky a prinesou si dom diplom, ze volnym padem letely rychlosti, ktera je o 20% nizsi, nez mohu jet horizontalne 8o)
|
|
Když se to takhle šouplo kvůli hasičům a PíČeRům, tak jen aby nehonili pak pár účastníků s vlajkama po trojkách silnicích s Prassátem. :D
|
|
Toz pekne to bylo, cestu jsem si uzil, takze mise splnena.
Pernicky byly vyborne, Kaipan zajimavy, veterani krasni a motorkaru bohuzel jenom pet a pul. Uz se tesim na dalsi rocnik :-)
|
|
|
Tak tak. Zájem o perníčky menší, snad jak tam byl trochu chaos nebo jich možná bylo letos opravdu velký dostatek, zásoby se zdály velké :o) Takhle bych se nechal zásobovat co je rok dlouhej…:D
|
|
|
A ja si dal schvalne jenom jeden kousek - mel jsem strach, aby se dostalo na vsechny. Kdybych to byl byval vedel... Mnam :-)
|
|
|
Však jsem každému říkal, aby si šlehl klidně další dávku perníku, od toho tam to mobilní dealerství bylo. Nakonec toho perníku moc nezůstalo, odvezl jsem nějakých osm kousků. Aspoň jsem si doma pak dal zlatou dávku, pěkně s čajem a dobrým filmem :-).
|
|
|
Sakra, a ja to zase nejak prosvihl.
Na DM jsem byl uz potreti, ale perniku jsem si zatim neslehl ani jednou.
Aspon ze se mi podarilo ukoristit trochu toho platkoveho palladia, kdyz uz nic :D
|
|
|
Tož pro příště - pokud se okolnosti nezmění, tak Jeep Cherokee XJ v military outfitu je vždy tou pravou základnou, kde je perník k dostání (až do vyčerpání zásob) :-).
|
|
Ti, na které jsem náhodou nenarazil (účastníků bylo požehnaně) a kteří jste měli zájem o samolebky, nezoufejte, můžete stále pořídit z www.hwworld.cz/index.php/samolepky. Osobně v Praze, pošta rovněž není problém :-) Zůstaly i nějaké od SSO a OSBIDu, rovněž možno odebírat.
Dále bych poprosil, kdo spáchal ty samolepky s Heydrichem, mohl by se mi prosím ozvat? Díky :)
|
|
|
Dobrý den,
samolepky s Heydrichem jsem spáchal já (napadlo mne to, když letos na Radiožurnálu vysílali v den výročí atentátu archivní nahrávku protektorátního rozhlasu z Heydrichova pohřbu, kde hlasatel "procítěně" několikrát zdůraznil, že velkoněmecká říše se loučí s generálem policie Reinhardem Heydrichem).
Ještě se Vám ozvu kopií této zprávy na mail :)
Zdravím,
Nimra
|
|
|
Jaké samolepky s panem zastupujícím říšským protektorem? Je někde fotka?
|
|
|
|
Samolepky připomínající pámům od "helfen und schützen", že Heydrich byl jedním z nich. Nějak se mi nezobrazuje Váš e-mail, jinak bych Vám poslal můj amatérský grafický návrh, který jsem tam rozdával vytištěný na samolepkovém papíře.
|
|
|
Heydrich nebyl policajt. byl šéfem RSHA, pod který mimojiné po reorganizaci spadala i policie. Hodnost generála policie dostal právě z titulu funkce u RSHA. Krom toho byl tuším poručíkem u Luftwaffe. Stejně tak je policajt i ministr vnitra, protože kromě jiného pod něj spadá i policie.
|
|
|
Hmm, půjdu obměřit pár auťáků na ulici, kolik bývá místa mezi klikou a kloubem dveří :-)
|
|
|
|
Majkii, ta je z mého Jeepu, koupena na eshopu svobodnych... http://eshop.svobodni.cz/prelepka-eu-hvezdicek-na-spz-rz-p22
|
|
Děkuji za tradičně příjemnou akci. Samolepky ze Stickers.cz potěšily, perník byl výborný, šestsetrojka i Nash nádherné.
Nimra s kaipanem.
Několik málo fotek jsem umístil zde:
http://strejceknimra.rajce.idnes.cz/Den_mobility_2013
|
|
|
Dobry den,
kdyby jste si nahodou vzpomnel, odkud pochazeji ty sedacky, co mate v Kaipanu, byl bych Vam za tu informaci neskonale vdecen.
Nejake rozumne sezeni do Favorita hledam uz dlouho a tyhle splnovaly vsechny moje predstavy.
Mimochodem, tu pistolku s sebou vozite stale, nebo jenom na akce? :)
|
|
|
|
|
|
Pro srovnání http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ee/Plzeňská,_vůz_Policie_ČR.jpg
|
|
|
Pěkný. Ale Heydrich byl asi takovej policajt jako je policajt ministr vnitra. Nikdy u policie nesloužil a generálem policie se stal až v okamžiku, kdy veškerou německou policii šoupli pod RSHA.
|
|
|
Což ovšem běžný občan neví, a opicista už vůbec ne :o) Nicméně jako vyjádření názoru to je myslím dost jasné a současně ne nijak konfliktní.
Mimochodem, nahrál jsem gramaticky správnou verzi…
|
|
|
|
A na botel Racek nalepíme ceduli "Heydrich byl taky námořník" a na letadla ČSA ceduli "Heydrich byl taky letec". Samolepka "Heydrich byl taky hudebník" se rovněž může šiknout.
Což je ve všech případech relevantnější než ten policajt, kterým Heydrich nikdy nebyl, zatímco u Kriegsmarine začínal než ho s ostudou vyhodili, pilotní odznak měl a snad i něco sestřelil začátkem války a hudebník byl prej nadanej, že by moh i koncertovat.
|
|
|
Co vím, tak dokonce koncertoval.
|
|
|
Taky odlítal přes šedesát bojovejch misí v Rusku a dotáh to na majora u Luftwaffe. Velmi nadanej a schopnej člověk, bohužel strašná svině naprosto bez skrupulí a svědomí.
|
|
|
Což je téměř případ dost velké většiny pomáhačů (to sviňáctví, ne ta schopnost :D), což byla myslím Nimrova pointa, já to jen expandoval (:
|
|
|
Hlavně se pak všichni divíte, když novináři viděj nácky i v protěži alpský. Možná by nebylo špatný se už na ty Hitlery a podobný konečně vykašlat.
|
|
|
Slušní lidé na ně kašlou, ale režim a jeho drábové se snaží být co nejvíc podobní. Aneb nebijte posla…
|
|
|
nápad dobrej, provedení už tak dobrý není, protože to nejde přečíst...a i když to někdo přeslabikuje, tak třeba nebude rozumět "pomáhat a chránit".
výsledek: s auty PaCH si to spojí málo kdo, protože to není podobný ani trochu
|
|
|
Jak si to mám přeložit, že se to má vyvést v nějakém čitelnějším písmu (Tahoma, Arial a tahle sorta)? Mno, napadlo mě to, je fakt, že to zlepší čitelnost, no zas to ztratí to kouzlo. No a už to trochu smrdí tím, že by se mohli po člověku vozit, kdyby to bylo fakt MOC podobné opicejní verzi.
Každopádně, z pohledu prodejce je mi to buřt, o co se mi přihlásí pár lidí, že toto by chtěli, tak to nechám vyrobit. Klidně od obojího pár kusů. Ale rozhodně už to nebudu dělat na sklad jako ONES LESS BIKE, tohle bude za kus kapánek dražší, kvůli velikosti a barvě navíc. Na základě extrapolace odhadem (:D) bych to viděl tak na úrovni 1000,-/kus, blíž nevím, tiskárnu jsem ještě nepoptával.
BTW, budete chtít ONE LESS BIKE? V příštích dnech pojedu do Brna.
|
|
Dik za akci, jeste pridam vtipnou storku - cca kolem 17:40 jsme byli v Sazave kde sem si dal pauzu abych nebyl v Janovicich moc brzo a hle, koukam pres ulici chytaj policajti (zde: http://bit.ly/17Df5eo )
Jakmile jsem je zacal pozorovat a hledat v pdf handoutu cislo kam to nahlasit, zbalili se a odjeli pryc opacnym smerem :) Tezko rict jestli protoze me videli nebo ne (stal sem na parkovisti naproti)
Takze kdo jel ze spodu po silnici c.110 mel mozna docela kliku :)
|
|
Dik za akci, jeste pridam vtipnou storku - cca kolem 17:40 jsme byli v Sazave kde sem si dal pauzu abych nebyl v Janovicich moc brzo a hle, koukam pres ulici chytaj policajti (zde: http://bit.ly/17Df5eo )
Jakmile jsem je zacal pozorovat a hledat v pdf handoutu cislo kam to nahlasit, zbalili se a odjeli pryc opacnym smerem :) Tezko rict jestli protoze me videli nebo ne (stal sem na parkovisti naproti)
Takze kdo jel ze spodu po silnici c.110 mel mozna docela kliku :)
|
|
Byla to letos zas super akce. :) Zdraví posádka stříbrného Citroënu XM. :)
Jinak, zdálo se mi, nebo bylo letos méně aut než minulý rok?
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Den svobodné mobility 2013: Už to bude! (update)
|