D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Zkušenosti: VW New Beetle 1.9 TDI-PD 77 kW
    (ze dne 25.01.2015, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 26.01.2015 07:46:04     Reagovat
    Autor: FirkaJ - JirkaF
    Titulek:?
    Hmyzí pohoda, gratuluji.

    Zkušenosti se Suzukou bych osobně přivítal více. Myslím že to jsou auta o kterých mnoho informací není a mohla by být zajímavá.
    Sám jsem před časem pošilhával po Balenu.

     
    Komentář ze dne: 26.01.2015 08:04:37     Reagovat
    Autor: Mav - Mav
    Titulek:Re: ?
    Uvidíme. Nějak mne ta Micra nalákala na atmosférický maloobjemový benzíňáky a hlavně na japonce. Jak z ceníku nových a bazarových cen ojetých koncernových aut se mi chce zvracet, a přitom to pro mne nenabízí nic podstatného navíc.

    To SX4 je už sice 1,6 L, a má jen 79 kW (před faceliftem s motorem 88 kW), ale třeba ten základní motor 1,5 L 73 kW jsem také zkoušel a ten se zdál kozí dech. Zatím o SX4 můžu říct, že je tam vyšší posaz a což jsem hledal, stejně jako u Brouka nebo Micra tam není prakticky středový tunel, tak nic nebrání mému kolenu s dlouhým nohám, po Praze to žere s lehčí nohou přes 7 L na počítači, takže asi v reálu spíš 8 L, při rozjezdu to umí i mnohem snáz chcípnout na rozdíl od TDI. Mám to relativně v plný palbě GLX, tak si užívám ptákovin jako vyhřívaných sedaček. Řízení je lehoučký, dobrý do města. Motor slušně tichý v porovnání s tím, co mám zkušenosti. No trochu ho ojedem a napíšeme.

     
    Komentář ze dne: 26.01.2015 14:03:58     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: ?
    So Suzuki SX4 skusenosti sice nemam, ale spomenul ste Baleno a to poznam vcelku dobre. Takze v skratke:
    '96 Baleno 1.3GL, SOHC 16v, 63kW
    Kupene 09/96, 7km
    Predane 03/2001, 267k km
    Opravy/udrzba:
    35k: Prasknuty oring na hriadeli rozdelovaca a nasledny presak oleja - opravene v zaruke, viac sa neopakovalo
    77k: Oprava cumaka po tom ako si isty nemecky turista urobil z mojho Balena pomocku na zastavenie
    115k: Dosticky vpredu
    180k: Zadne silentbloky ramien prednej napravy + tlmice
    200k: Dosticky vpredu + celuste vzadu

    Lial som do toho Mobil 1 0W40, menil som ho kazdych 15k (cize asi raz za 3 mesiace). Olejove a vzduchove filtre boli bezne Fram. Olej v prevodovke bol meneny dohromady 3 x, naliali sme tam nejaky synteticky Aral. Nemalo to hydrostely, takze zhruba raz za rok bolo treba zostelovat volu ventilov. Jazdil som s nim po SR a CR sposobom ktory by ma dnes postavil na uroven Jacka Sparrowa. Predane kvoli stahovaniu do Kanady, pokial je pravda co obcas pocujem jazdi dodnes. Cize moze mat tak kolko, 400k?


     
    Komentář ze dne: 27.01.2015 14:32:17     Reagovat
    Autor: omotko - omotko
    Titulek:Re: Re: ?
    Minuly rok som pochoval rovnake Baleno ´96, 1,3GL. Najazd som sice mal iba okolo 10-12K rocne, ale na aute som od kupy v 2005 do 2014 menil iba spotrebny material a naplne. Dovod smrti balena bol, ze draha na tom urvala uz asi prehrdzavelu napravu niekde v jesennikoch a cena prevozu spat domov a opravy daleko prevysovala hodnotu auta. Ako nahradu sme pre nu kupili novy swift 1.2. Doteraz lutujem, ze sme to nedali opravit. Novy swift je oproti balenu smiesna napodobenina auta a ak sa dozije 10 rokov bude to asi skor zazrak. Baleno sa pokial viem skladalo vyhradne v japonsku. Bohuzial je to uz outdated model, takze zohnat nieco pouzitelne bude asi dost problem.

    Komentář ze dne: 26.01.2015 11:53:05     Reagovat
    Autor: integrale - integrale
    Titulek:
    "Příbuzný pak hlásil, že kotouče vibrují jako prase a jsou už docela tenký, takže po dojetí destiček budeme měnit obojí, rozvodový řemen byl asi opravdu měněn ve 120kkm jak tvrdila nálepka na víku motoru, takže alespoň o jednu starost méně. Ale druhý řemen od serva pištěl při rejdování jako čert. Dotažení kladky bylo jen dočasné řešení. Vyhodil jsem nejhorší nálepky, nalepil svoje, nechal udělat přestřiky největších jizev, posadil kytičku do vázičky a začal jezdit. Za dva měsíce jsem se neubránil pokušení ho čipnout, tak Brouk dostal 106 kW a 360 Nm a pěkně dlouhé a ploché křivky. Když jsem mu pak roztáhnul krovky na Plzeňské dálnici, tak skrz chuchvalec sazí bylo vidět něco přes 200 km/h."

    PANE BOŽE!

     
    Komentář ze dne: 26.01.2015 12:04:27     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re:
    Porad zijes v iluzi, ze lidi jezdi autama, kterym rozumi? Tenhle ma aspon snahu o udrzbu a je zdrave sebevedomy, kdyz mu neva jezdit autem, ktery kde ktera, zavistiva kryptobuzna oznaci za gay-car. Myslim, ze jsi s nim moc rychle hotovej...a pritom bys mel byt rad, ze nepsal o tom, ze kontrolku "check engine" zhasina vymazanim chyb pameti ECU...stay cool 8o)

     
    Komentář ze dne: 26.01.2015 21:51:14     Reagovat
    Autor: dup - dup
    Titulek:Re: Re:
    mé minulé auto mi psalo check engine (no dobře, jen rozsvítilo piktogram), tak jsem kouknul dopředu, motor tam byl, tak jsem jezdil dál ;)

     
    Komentář ze dne: 27.01.2015 10:03:43     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: Re: Re:
    Jakou dobu jsem tam měl vrtulník tak dvakrát, třikrát do měsíce, na funkci, spotřebu, atd. to nemělo vliv, na diagnostice byly různé sporadické závady, atd.. Teď v rámci úspor na obraně mám vrtulník tak co dva měsíce na dva dny. Tak kontrolka nemusí vůbec nic znamenat.

     
    Komentář ze dne: 27.01.2015 10:23:25     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Je pravda, ze zvlaste po prestavbe na plyn se takove veci stavaji. Pomerne obvykla je pak treba "chybova hlaska" Fuel Level Unit No Change Over Miles :-)

     
    Komentář ze dne: 27.01.2015 11:10:52     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Mně Voyager rozsvěcel vrtulník kvůli tomu, že (asi vinou vyššího odporu v konektoru) špatně fungovalo vyhřívání lambda sondy. Místo do minuty nabíhala lambda regulace do 70 sekund. Ó běda hříchu...

    Celkově vliv na funkci auta samozřejmě nula, vyřešeno vyčištěním konektoru v rámci nějakých jiných servisních prací. Docela by mě zajímalo, který idiot rozhoduje, co je považováno za chybový stav...

     
    Komentář ze dne: 27.01.2015 20:53:32     Reagovat
    Autor: Pavel M - Pavel M
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    co se tyka kontroly emisi, tak narky smerovat do Brusele, pokud se nepletu, tak kazda euro norma udava co vse se musi logovat a udava i co uz ma byt vyhodnoceno jako chyba

     
    Komentář ze dne: 27.01.2015 00:46:51     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re:
    Mně přišlo zvláštní spíš to auto samo. Pokud jsem to dobře pochopil podle autorova popisu, tak platí, že
    - stojí to jako Passat
    - váží to jako Oktávka
    - vejde se do toho věcí jako do Pola
    - servisuje se to jako Fox
    - rozvor to má jako Golf, takže se s tím obdobně (blbě) parkuje
    Jinými slovy, je to auto, které v jediném, naprosto dokonale harmonickém celku kombinuje NEvýhody pěti dalších koncernových vozidel, aniž by přejalo kteroukoli jejich výhodu. Já chápu, že si třeba někdo koupí Smarta, protože víc nepotřebuje a Smarta všude zaparkuje, ale co koho vedlo k tomu, že utratil tři čtvrtě milionu za tohle, tomu fakt nerozumím.

     
    Komentář ze dne: 27.01.2015 09:54:14     Reagovat
    Autor: steve2924 - steve2924
    Titulek:Re: Re:
    No jako jediný auto do rodiny si to asi koupí blázen nebo někdo kdo vlastně rodinu nemá a chce mít stylovku. A zákazníků je asi dost, když se to prodává nejen jako Brouk ale to samé se v podstatě dá napsat o Fiatu 500 nebo Minicooperu. To je prostě jen a pouze stylovka, pro úzkou cílovku.

     
    Komentář ze dne: 27.01.2015 10:26:10     Reagovat
    Autor: XXE - X18XE
    Titulek:Re: Re: Re:
    Stylovka to je, ale ne s motorem TDI PD. To se to pak celý třepe a duní a květinka vyskakuje z vázičky na palubce.
    Ono se to vyrábělo i s relativně normálním motorem, třeba s pětiválcem 2,3, nebo s 1,8 turbo, případně s obyčejným dvoulitrem.

     
    Komentář ze dne: 27.01.2015 15:42:46     Reagovat
    Autor: Mav - Mav
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Tak s tímto se nedá nic než souhlasit. I když mám zkušenosti jen s Octavia I SLX 1.8 L 20V, tak myslím, že tento motor v provedení Turbo a ještě lépe v limitované edici Turbo S 132 kW (tedy něco jako Audi TT, Octavia I 1.8T RS a Golf IV 1.8 GTI). Škody ale, že oba tyto motory nepřežily facelift. Myslím, že se píše že kvůli spotřebě. Já viním i normu Euro 4. Bohužel to ale vypadá, že do Prahy takové auto (Euro 2) příští rok stejně nebude moci vjet nebo bude mít omezení (Euro 3). Prostě někdo si v Praze usmyslel, že se zbaví starých Octavia I.
    O tom pětiválci moc nevím. Myslím, že jsem viděl jen jednu ojetinu z Ameriky s automatem, pouze usuzuji, že se jedná o provedení především pro Ameriku a že by ji zákazníci v Evropě moc nebrali kvůli spotřebě.
    A ano, ten motor TDI-PD rozklepal všechno od pedálů až po kytičku.
    Také motor 2.0 L 85 kW, který je častý u ojetin ve verzi před faceliftem považuji za méně povedený. Ukazuje to, jak na tom byl koncern s benzínovými motory na přelomu tisíciletí (to byla doba adorací TDI motorů asi na vrcholu).

     
    Komentář ze dne: 27.01.2015 18:39:19     Reagovat
    Autor: XXE - X18XE
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Myslím, že v Americe VW montoval pětiválec 2,5 litru.
    Ten 2,3 VR5 je častý na trhu ojetin v Německu. Montoval se i do Golfa, Bory, Passata, Toleda. U Audi nevím.

     
    Komentář ze dne: 27.01.2015 19:03:49     Reagovat
    Autor: Mav - Mav
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tak VR5 bych si samozřejmě nechal líbit. Ale i tak je to pro městské přejíždění asi zbytečně těžké a žravé.
    Docela by mne zajímalo někde najít český dobový ceník, kde by bylo vidět, co přesně se tu za motorizace a výbavy nabízelo a hlavně taky za jaké ceny.

     
    Komentář ze dne: 27.01.2015 19:12:22     Reagovat
    Autor: XXE - X18XE
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Co vím, tak k dohledání na internetu je jenom přehled pro německý trh, u nás těch motorů asi bylo míň:
    autokatalog.autoscout24.de/vw/new-beetle-1998-2010/

    Komentář ze dne: 27.01.2015 12:03:03     Reagovat
    Autor: Spapanek - Spapi
    Titulek:Ach jo,
    to se zase neda cist. Je zajimave, ze podle pouziti nekterych slov se da velmi presne predikovat znamka clanku i to, jak spatne to pujde cist. A taky jo.

    Obavam se, ze jsem musel aplikovat pravidlo 6 uz nekdy ve druhem odstavci.

    Tak uplne nevim jak to dopadlo. Vzali se?

    Komentář ze dne: 28.01.2015 14:57:57     Reagovat
    Autor: PlusOne - PlusOne
    Titulek:
    O kolik ho v Ačkách smotali? :-)

    http://www.sauto.cz/osobni/detail/volkswagen/new-beetle/16203395?goFrom=po

     
    Komentář ze dne: 28.01.2015 16:13:12     Reagovat
    Autor: XXE - X18XE
    Titulek:Re:

     
    Komentář ze dne: 28.01.2015 16:15:25     Reagovat
    Autor: XXE - X18XE
    Titulek:Re: Re:
    I když pro to staré TDI a historický dvoulitr benzín těch 400 tisíc zdaleka nemusí být konečná...

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.