D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Test: Lincoln Town Car
    (ze dne 22.10.2006, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 22.10.2006 11:08:45     Reagovat
    Autor: MartinO - Neregistrovaný
    Titulek:Lincoln Towncar...
    Taky jsem mel cest tohle auto ridit. Perfektni pocit je,kdyz prejedete nejakou prekazku,jako je napriklad nizkej retarder a to auto se jenom hezky zhoupne,rekl bych,ze to je snad i prijemny...
    Obecne maji ale tyhle auta problemy s elektroinstalaci,jidil jsem starsi model(z roku 1998 myslim...) a u toho vozu uz se sralo vsechno elektricky:Okna,zrcatka,sterace,svetla!(neni prijemny,kdyz jedete po dalnici a najednou nemate sveta) Auto vsak nastartovalo vzdycky na 1.pokus a nikdy se mnou nezastavilo,kdyz jsem nechtel...

     
    Komentář ze dne: 22.10.2006 13:25:55     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Lincoln Towncar...
    nic proti americkým korábům silnic, ale vozím se teď v audi A6 2,5l TDI quattro a kromě toho, co se píše v článku, mě zaujala síla motoru v kombinaci s 6stupňovou manuální převodovkou - netrhá to dlažební kostky, ale když šlápnu na plyn, vystřelí vpřed s velmi příjemným zvukem motoru, který moc diesel nepřipomíná a retardérům se člověk může pousmát, skoro to není cítit, když se přes ně přejede. na silnici to drží jak přibitý + vyhřívaný sedadla, skla a podobný vychytávky zpříjemňují radost z jízdy. a ještě k převodovce, celkem mě překvapilo, že 4 má už při 50kmh skoro 2tis. otáček, takže s tím není nutný jezdit 180kmh po městě apřesto má člověk kontakt s motorem a může si vybrat, zda pojede ekonomicky nebo sportovně. vizuálně mi to auto přijde jako na hraně mezi velkým a malým autemm, ale dva zahnutý komíny pod nárazníkem vzadu místo výfuků ve srovnání s jinými auty trochu naznačují sílu, která se skrývá pod kapotou. s hifi bose pak nemá chybu se v tomhle autě přemisťovat kamkoli, protože to auto vytvoří svět sám pro sebe, ke kterýmu se člověk rád vrací :o)

     
    Komentář ze dne: 22.10.2006 14:28:04     Reagovat
    Autor: Rhino - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Lincoln Towncar...
    Mám stejný dopravní prostředek jako vy a mám z něj podobný pocity.
    Ale tohle auto z článku je uplně jiná liga nebo možná i jinej sport. Kdybyste se svezl v něčem podobným (já zkusil Chevi Suburban V8 6,2D) a pokud oželíte palubovku jak z raketoplánu, tak zjistíte že i A6 je jen elektronikou nacpaný malý auto.
    Třeba ten Suburban měl tuším "jen" 140 koní, ale věřte že v podání šestilitrovýho dieslu je to úplně jiný plemeno, než ty naše hříbátka z Ingoldstadtu.
    Pravá americká kára není na závody, ale v pohodlnosti jízdy těžko najdete konkurenci.

     
    Komentář ze dne: 22.10.2006 14:37:08     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Lincoln Towncar...
    když jsem byl v usa, párkrát jsem se svezl v mercury. mám-li si vybrat, víc mi sedí manuální převodovka, řadící páka v podlaze a uživatelsky přítulný vzhled palubní desky. jinak souhlasím, že pro evropana mají americký auta, když je v usa, gigantické rozměry :o), takový ford explorer je tam normální velikost :o)

     
    Komentář ze dne: 25.10.2006 23:24:55     Reagovat
    Autor: Childeater - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Lincoln Towncar...
    Aleffe, úplně mi zatrnulo když jste psal o Eploreru - přivezl jsem si ho z USA - a ještě navíc krátkou verzi, kterou tady v Evropě nikdo nemá...:-)))) První měsíc úžasné. Potom jsem se toho auta s velkou lítostí musel zbavit - strašně vzrostla spotřeba a servis který byl v USA samozřejmostí za pár bucks stál horentní sumy. Ale vzpomínám na to auto se slzou v oku (byl to pouhý 4.0 šestiválec).

    Komentář ze dne: 22.10.2006 13:21:26     Reagovat
    Autor: Libor - Neregistrovaný
    Titulek:Lincoln
    Trefne to okomentoval kamarad, co taky mel moznost tohle v USA ridit. To neni auto, to je obyvak...

    Komentář ze dne: 22.10.2006 14:00:06     Reagovat
    Autor: Childeater - Neregistrovaný
    Titulek:US Cars
    Tak tak. Tohle je krásný příklad toho, jak někdo z Evropy sednul do amerického auta a jezdil a jezdil. Proti amerikám a vysokoobjemovým benzínovým motorům nemohu říct půl slova. Je to ale třeba vyzkoušet na vlastní kůži.

    Komentář ze dne: 22.10.2006 16:06:26     Reagovat
    Autor: headshot69 - Neregistrovaný
    Titulek:..hmm..
    ..tiez som mal pri pobyte v US-demo pozicane afto - nejaku socku ford... 5,5x2m...1,8t...small block...8-)...vypracovanie interieru ubohe,ubohe,ubohe...design ubohy,ubohy,ubohy....motor na svoj objem ubohy,ubohy,ubohy...ale celkovy dojem po presuvani skrz-naskrz USA velmi dobry...proste oni tak tie svoje kokotiny vyrabaju...akykolvek JOE vezme afto a jazdi...jazdne vlastnosti nic moc, ale na dlhe pohodlne trasy ako stvorene...no tie ich auta by u nas v europe utreli sandal...je to o uplne inej filozofii jazdenia a ciest...

     
    Komentář ze dne: 22.10.2006 17:05:13     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: ..hmm..
    To mas bracho takto: V Amerike je auto len dalsi kus spotrebneho materialu. Ludia (okrem puristov a autosialencov) sa nestaraju co v tom je, nevedia objem ani vykon motora, len pocet valcov, z prevodovych stupnov ich zaujima len D a R. Uz som si na to zvykol a komenty o vypracovani palubovky a designe su mi len na smiech. USA maju skvelu infrastrukturu co sa tyka cestovania autom, europanom a ich preferenciam sa americania len smeju. A pravom.

     
    Komentář ze dne: 22.10.2006 17:40:04     Reagovat
    Autor: Maxx - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: ..hmm..
    potom nevim, proc si movitejsi lidi v USA porizuji Volva, BMW, Mercedes apod., kdyz sou vlastne ty americky kary tak super...

     
    Komentář ze dne: 22.10.2006 19:55:03     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: ..hmm..
    Nepochopil si ma. Americke kary nie su az tak super, ale su stavane na americke podmienky. A nie su napchate srandickami za velke peniaze (teda az na par top modelov), a teda su v pohode dostupne.
    Inak, tvoje tvrdenie je dost odvazne. V prvom rade, definuj kto su to zamoznejsi (movitejsi) ludia. Ono je to vobec diskutabilna vec. V takom Greensburgu, PA, ti 50 k rocne staci na pohodovy zivot s vlastnym domom, etc. Su miesta v USA, kde na to potrebujes nasobky tejto sumy.
    Podla mojich skusenosti (budem hovorit za Kanadu, lebo tam zijem) si importy kupuju v prvom rade celebrity, yupies a imigranti. V pripade ludi s vyssimi prijmami (opat, co je to vyssi prijem) je to tazko kvantifikovat, pretoze jedna domacnost ma viacero aut a len zriedkavo su vsetky jednej znacky. Naopak, ludia si vyberaju, co je kde lepsie. Takze niekto kto jazdi do kancelmarie Mercedesom, kludne moze mat 'Vette na potesenie a Tahoe na rybacku.

     
    Komentář ze dne: 23.10.2006 02:13:02     Reagovat
    Autor: pavel - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: ..hmm..
    jo jo, nikdy jsem vlastne nepochopil k cemu ti je v americe porsche, kdyz na highway se jede max. 130 km/k...
    tem nemeckejm korabum vice nez uspesne konkuruji japonci. accura, lexus, infiniti... maji lepsi zvuk nez slavny nemecky zelezo, hlavne kvuli lepsi spolehlivosti a lepsimu cost/benefit.

     
    Komentář ze dne: 23.10.2006 14:47:50     Reagovat
    Autor: Maxx - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: ..hmm..
    je ti to k tomu jako u nas, kde je taky 130km/h. Ale ve statech spis tech 110km/h max. Jojo Japonci jsou taky hodne v kurzu.

     
    Komentář ze dne: 24.10.2006 11:30:12     Reagovat
    Autor: acada - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: ..hmm..
    xoxo. Ja to zkusil si tempomat dat na 65 MpH. Jel jsem radsi v nejpomalejsim pruhu. Kdyz me predjela asi 60ti leta cernosska babicka, tak jsem to vzdal a prizpusobil se na tech 70-90, ktery tam tak normalne jezdej... Tak mozna asi k tomu tam jsou ty rychlejsi auta. A taky je to asi o zrychlovani. Pokud jsem nekde v krizovatce a neco se na me riti, brzy mi nepomuzou. Ale silnejsi a motor me z krizovatky vytahne o desetinu sekundy treba driv, coz muze byt rozdil mezi hromadou plechu a pouhym leknutim...

     
    Komentář ze dne: 24.10.2006 12:06:11     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: ..hmm..
    Ta spolehlivost a cost/benefit to je sice pravda, proto se Japoncům daří v některých částech trhu. Ale skopčákům se v USA podařilo ze svých vozů udělat status symbol určité skupiny lidí.

    Někteří Američané, neznající sociální stát a jeho vliv na cenu zboží, si totiž myslí, že drahý == kvalitní. A tak mladý a dynamický frikulín v BMW 3er kouká spatra na majitele Cadillacu De Ville nebo Lincolnu TownCar, protože on má přece *německé* auto. To, že cena jeho zázraku odráží spíše mizerii v Říši než kvalitu konstrukce a zpracování toho auta, to prostě nechápe.

     
    Komentář ze dne: 24.10.2006 15:44:28     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..hmm..
    Takze frikulin=yuppie? Pretoze tento popis na chovanie yuppies presne sedi.

     
    Komentář ze dne: 24.10.2006 16:21:36     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..hmm..
    Ano, v podstatě tak. Frikulin == "free, cool, in" == yuppie.

    Komentář ze dne: 22.10.2006 16:33:35     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Jde to i u nás
    Jo, přesně tyhle pocity zažívám už rok, kdykoliv nasednu do Chevy Caprice 1988 (NYC Taxi z 80. let - dokonce ho mám i v tom zbarvení :)) a jedu třeba pro rohlíky ro hypernovy.
    Oproti Town Caru to není tak luxusní, ale zase je to ještě z doby, kdy se ty auta dělaly relativně pořádně - míň plastů, víc železa. Funguje to skvěle, za rok ježdění s tím (nepočítám-li svoje laborování s karburátorem) nebyly žádný problémy.
    A ještě k tomu, jak se s takovým autem dá jezdit ostře po městě - odpověď zní velmi snadno. Ze začátku s tím člověk jezdí hrozně pomalu a opatrně, než si zvykne. Ale po nějaký době přijde na to, že je to auto díky velkýmu rejdu a zadnímu náhonu velmi obratný a díky hranatejm tvarům je přesně poznat, kde končí. Chce to ale specifickej styl jízdy - už po pár set metrech poznám, jestli člověk s fullsize sedanem delší dobu jezdil nebo ne.
    A další výhoda rejdu a hranatosti - skvěle se s tím parkuje. Je na to sice potřeba o kousek víc místa, ale při podélným parkování je překvapivě snadný nacpat se do mezery jen o kousek delší než auto...

     
    Komentář ze dne: 23.10.2006 20:14:30     Reagovat
    Autor: JMH - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Jde to i u nás
    Omlouvám se za offtopic a neber si to rposím ani osobně, ale i kdybych měl jít 10km v dešti pěšky, půjdu kamkoliv jinam než do Hypernovy, blééé:-(((

     
    Komentář ze dne: 23.10.2006 22:05:51     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Jde to i u nás
    A smím se zeptat, kam byste šel? Já z Hypernovy také nejsem zvlášť odvázaný, v porovnání s tím, jak a v čem se nakupuje v NL je to běs, ale v porovnání s ostatními super hyper na českém trhu mi to přijde jako ještě vcelku snesitelné.

     
    Komentář ze dne: 24.10.2006 19:41:26     Reagovat
    Autor: JMH - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Jde to i u nás
    Z hypošů mívali přijatelné maso a občas zeleninu v novějším brněnském kárfůru, ale přišlo tesko a s ním zjevně úsporná opatření:-( Takže poslední dobou stále častěji nakupuji poblíže bydliště, v takové normální sámošce, jako za totáče. O kousek vedle je řeznictví a opodál pekárna a několik vinoték. Jen ta zelenina stojí za prd, tu kupuji ve stánku poblíž zaměstnání.

     
    Komentář ze dne: 24.10.2006 11:32:55     Reagovat
    Autor: acada - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Jde to i u nás
    Nejsi nahodou z Brna? Jednou jsem ten zluty prizrak z NY videl u HN u Brna. Na nasich silnicich je to fakt prizrak oproti beznejm autum, co tu jsou.

    Komentář ze dne: 22.10.2006 16:53:14     Reagovat
    Autor: Drewid - Neregistrovaný
    Titulek:Aa co na to EURONCAP ? :)
    A má to i nějaký ty hvězdičky za bezpečnost? :)
    Když do mě bouchne hátépéčkář, jestli v tom nebudu na kaši...:)))


     
    Komentář ze dne: 22.10.2006 17:07:39     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Aa co na to EURONCAP ? :)
    Salies? Ved toto ma este ram!!! Tu plati presne to, co volakedy napisal bob ash o svojom Caprice - deformacnou zonou sa stane hatepecko...

     
    Komentář ze dne: 23.10.2006 08:02:56     Reagovat
    Autor: P.K. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Aa co na to EURONCAP ? :)
    Nojo, ale co když se srazej dva Lincolny? Nebo se to nestává, protože vychází jeden na 1000 čtverečních kilometrů?

     
    Komentář ze dne: 23.10.2006 21:22:27     Reagovat
    Autor: rootbeer - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Aa co na to EURONCAP ? :)
    Viděl jsem na vlastní oči čelní ťukánek Lincolna s Fordem Taurus "f kombíku". Nebylo to v nijak velké rychlosti, stačilo však... Lincoln měl lehce ohnutý nárazník, rozlámanou mřížku před chladičem a "vysklené" světlo s blinkrem. Fordík, kdo zná, ví že to není žádný prcek, zmuchlaný do půl přední kapoty a pohozený čtyři metry zpátky. Nikomu se nic vážného nestalo, jen spálené ruce od airbagů a jeden monokl od řidiče toho Forda :-), ale radši bych seděl v tom Lincolnu...

     
    Komentář ze dne: 23.10.2006 21:27:22     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Aa co na to EURONCAP ? :)
    no, jak se to vezme ... kdybyste seděl v lincolnu a narazil do mostního pilíře - a akademicky vzato - by lincoln byl tou slabší veličinou, byl by deformační zónou řidič lincolnu :o)

    p.s. má to taky airbag nebo je to vybavený katapultem a příručním padákem ?

     
    Komentář ze dne: 23.10.2006 22:05:00     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Aa co na to EURONCAP ? :)
    Airbag se do toho začal sériově montovat tuším v roce 1990. S deformačníma zónama to na tom sice nebude nějak extra slavně, ale myslím, že až taková tragédie to zas nebude.

    A hlavně - já nemám v úmyslu narážet do mostních pilířů. Ale docela rád bych přežil, když do mě nabourá nějakej idiot v HTP.

     
    Komentář ze dne: 24.10.2006 09:10:23     Reagovat
    Autor: P.K. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Aa co na to EURONCAP ? :)
    To je otázka co je lepší - jestli mít z předku auta harmoniku, nebo nějaký vnitřní zranění od toho rázu, jakej takový auto bude mít i při srážce např. s kamionem (a to je statisticky pravděpodobnější než srážka s pilířem).

     
    Komentář ze dne: 24.10.2006 15:05:17     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aa co na to EURONCAP ? :)
    asi tak, logištější mi přijde, aby auto chránillo za každé situacee hlavněě svoí posádku, takže by mi bylo jedno, jestli z něj udělám harrmoniku, když do mě narazí jiný auto nebo když sám vlastní nabourám. z toho, co psal bob ash, mi ale vyplývá, že lincoln sice zlikviduje vše, co mu přijde do cesty, ale v případě chyby řidiče bez problémů sroluje do kulatý krychle.

    Komentář ze dne: 22.10.2006 21:16:36     Reagovat
    Autor: BJ von Wolfenstein - Neregistrovaný
    Titulek:
    Pane, děkuji za krásný článek. Někde se holt stavějí auta pro lidi, jinde pro redaktory Autobildu, "odborníky" z Automotorevue a jim podobné. Opravdu mě dokáže dostat, když se v recenzi rodiného kombiku dočtu perly typu, že "na sportovní styl jízdy můžete zapomenout, atp. Ach jo...

     
    Komentář ze dne: 22.10.2006 23:04:20     Reagovat
    Autor: fofr - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Co tě na tom dokáže dostat?

    Když jedu s manželkou a synem na bazén, nakoupit, do divadla, jezdím s tím jako s rodinným kombíkem.

    Když se sám vracím z práce, nebo jedu sám pro něco do obchodu, dávám na okreskách autu zabrat. Honda Acc T. Nic víc..

    Mě to přijde normální. Pokud chci čučet na krajinu, nebos strkat ruku z okna, tak jedu vlakem nebo autobusem...

     
    Komentář ze dne: 23.10.2006 22:05:05     Reagovat
    Autor: BJ von Wolfenstein - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Poněkud jsi mě nepochopil. Nikdo ze mnou zmíněných chytráků nevyčítá např. Porschi malý kufr. Stejní lidé v naprostém klidu vyčítají třeba Volvu ve verzi kombi "nedostatek sportovních ambicí". Mimochodem přiznávám, že s Hondou Accura nemám zkušenost, ale podle toho co popisuješ je to auto s tvrdě naladěným podvozkem, které sice perfektně drží stopu, v zatáčkách se vůbec nenaklání, zato přejet s ním i pomalu železniční přejezd je nepochybně zážitek...

    Komentář ze dne: 22.10.2006 21:41:31     Reagovat
    Autor: Tomas - Neregistrovaný
    Titulek:Jojo
    Tak tohle by se mi opravdu libilo. Ja mam auto jako doparvni prostredek - ne jako sportovni nacini. Jezdim dlouhe trasy, ale nezavodim. Pustim si oblibene CD, vystrcim pazouru z okna, a projizdim krajinou. Na to by mi auto, ktere popisujete, evidentne vyhovovalo nejvic. Snad se k nemu jednoho krasneho dne dopracuji. Ne zitra, ne tady, ale jednou snad. P.s.: Hezky napsany clanek.

     
    Komentář ze dne: 22.10.2006 22:49:14     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Jojo
    Tak si ho prostě kup, na tom nění nic zásadně složitýho. Mě moje auto stálo 65k a slouží skvěle. Nebál bych se starších kusů, ba právě naopak - jsou solidnější.
    A i kdybys chtěl poslední model, dá se ročník 1999-2000 (aby se to dalo přihlásit) pořešit tak od 1/4 mega ...

     
    Komentář ze dne: 23.10.2006 09:41:32     Reagovat
    Autor: Tomas - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Jojo
    No jo, o tu pořizovací cenu by ani tak nešlo, spíš mi jde o cenu náhradních dílů a servis, protože já jsem ( a veřejně se k tomu přiznávám ) ten typ člověka, který si umí akorát tak dolít vodu do ostřikovačů :-) Do aut se nehrabu, protože tomu nerozumím, a vím, že můj čas dokážu využít jinou prací lip. Za tu práci si řeknu odměnu a za tu zaplatím sevis vozu a ND. Ale nerad bych na tom prodělal boty :-)

     
    Komentář ze dne: 23.10.2006 11:52:08     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Jojo
    Cena náhradních dílů? Ehm. Přibližně na úrovni novejch Škodovek, k dostání cokoliv, dodací lhůta importérů do ČR tejden.
    Servis - to už je TROŠKU horší, pokud žiješ někde "na venkově". Ve větších městech vždycky nadeš dobrej specializovanej servis.
    Já jsem taky levej na obě ruce ...

    Komentář ze dne: 22.10.2006 22:58:19     Reagovat
    Autor: Jiný pohled - Neregistrovaný
    Titulek:
    Ano, taky ho znám. Bohužel jsem měl tu smůlu, že jsem při jednom ze svých pobytů ve státech taky vyfasoval tohle monstrum...

    Jak už jste asi poznali z úvodní věty, mé zkušenosti se zmiňovaným vozem byly z jiného soudku, ale přesto (nebo právě proto) musím hned v úvodu něco podotknout. Za cca 15 let své řidičské praxe jsem vystřídal desítky aut, ale v současnosti se pohybuji v cca 6ti vozech a tuto směs lze bez nadsázky označit za "mixle v pixle". Od benzínové fábie 1,4 přes naftovou oktávku a vw touran (oba 2.0 turbochrocht) až po mazdu xedos 9. Nejsem příznivcem tunerů (tím méně tuzerů), zvracím z blikajících diod a naskakuje mi husí kůže z MHC za který by se nemusel stydět ani ten vznikající obří airbus. Ovšem i tak se rád ostřeji projedu po okresce nebo si vychutnám svižnější jízdu po dálnici. A nyní z5 k monstru.

    První čeho jsem si na LTC všiml, byl tragický automat. Když jsem poprvé řídil Xedos s prvotně montovaným prehistorickým automatem, myslel jsem si, že neexistuje nic, co by mohlo šokovat více. Ale opět se ukázalo, že amerika je země neomezených možností a tento automat ještě o "třídu překonala". Na relativně klidných silnicích západu (kde jsem jezdil) prakticky nebezpečí nehrozilo, ovšem když jsem si představil tohle auto v praze... Tak tragickou (a nepředvídatelnou) reakci automatu na plyn bych nečekal ani od ZILu z r.1955.

    Kategorií "pro sebe" jsou jízdní vlastnosti. Ano jde o vůz určený pro pohodlné cestování, ovšem s neuvěřitelnou nadsázkou. Mohu srovnávat např s MB E - na většině silnic byste nepoznali rozdíl, pouze na delší sérii příčných nerovností bude LTC lepší. Taky na hodně mizerném povrchu lze označit LTC jako o třídu horší. Když jsem sjel kousek od death v. na štěrkovou cestu, LTC se jen vznášelo. Ovšem daň kterou za tohle platíte je krvavá. Hned na začátku cestování jsem (v rámci seznamování s autem) provedl něco jako "losí test". Já bláhový... Auto ho pochopitelně zvládlo, ovšem mě by v tu chvíli nikdo mezi půlkama neprostrčil ani pauzák. Pochopil jsem že dělat s tímhle autem takovéhle manévry je stejné jako pokušet se kličkovat s tankerem v peřejích a modlil se, aby mi zbytek cesty nic nezkřížilo dráhu.

    Posledním bonbónkem monstra bylo řízení. V jistých kruzích je audinám vyčítána necitlivost řízení, ale musím zodpovědně prohlásit že ve srovnání s monstrem je audi nástrojem pro závodníky. Zatímco třeba ve starších bmw poznáte v řízení kvalitu povrchu a přesně víte o kolik sníží rozbitá okreska přilnavost, LTC má úplně jiná měřítka. Přejetí menšího psíka poznáte jen podle vzáleného "puf", sředně vykrmený bezdomovec znamená jen mírné zhoupnutí a o tom že se něco děje vám dá volant najevo až když projedete srazem klubu XXL. Jo, v tuhle chvíli si většina běžných řidičů řekne - k čemu mi to je? Copak jsem závodník? Já chci jen jezdit...
    Sranda ovšem nastává když přijde sníh.

    Musím se přiznat že kombinace necitlivého řízení a nepředvídatelného automatu učinila mou cestu skrz yosemity nezapomenutelnou. Ne, nevím kde silnici lemoval vodopád, nebo kde stoleté hvozdy rámovaly úchvatné scenérie, zato si ale budu do smrti pamatovat zatáčky, kde jsem se modlil aby tam ten automat nedával dvojku a esíčka, kde jsem s očima na čelním skle hledal více vyjeté koleje...

    Zkrátka - pokud bych cestoval po oplocené dálnici bez větších zatáček nebo jiných zádrhelů, prohlásil bych LTC vůz, před kterým by se většina evropské produkce měla zahrabat. Když si ale uvědomím že většina silnic má zatáčky, cca 3x denně mě do cesty něco vlítne (od hladový srnky až po dodávku nacpanou ukrajincema) a že zima u nás trvá i 5 měsíců, pak musím konstatovat jediné. Děkuji nechci...


     
    Komentář ze dne: 23.10.2006 02:18:20     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    ale vzdyt to bylo receny naprosto jasne: tohle je auto na americky silnice. ver mi, ze v realu nemusis v usa nikdy zadny losi test delat...tam se jede rovne, ev. do mirny zatacky, rychlost MAXIMALNE 120-130 km/h. vzhledem ze tohle auto ridi prevazne duchodci nebo funguje v limo servisu ma jizdni vlastnosti zcela adekvatni. jenom magor by v tom jel do alp v zime lyzovat...

     
    Komentář ze dne: 23.10.2006 03:11:06     Reagovat
    Autor: Jimmy - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Náhoda je blbec :-) V USA na Interstate jsem pekelně kličkoval abych nepřejel upadlý výfuk z auta předemnou, který se pohyboval naprosto nepředvídatelně. Měl jsem Dodge Caravan.

     
    Komentář ze dne: 18.05.2008 11:44:03     Reagovat
    Autor: Jan Gutbayer - gutbayer
    Titulek:Re: Re: Re:
    Přesně tak, já si v USA půjčil Tauruse (chtěl jsem TownCara, ale chteli za něj 100 babek + pojištění, což jsem nebyl ochoten vydat). Nicméně taky to byl hezký mastodont (vlastním či vlastnil jsem několik aut kolem 4,8 metru a tohle bylo ještě o něco větší)

    Proč ale píšu - vracel jsem se z výletu po Interstate a uprostřed pravýho pruhu na dálnici, která měla v podvečerním světle béžovou barvu, stálo béžové sofa. Tj. viděl jsem ho na poslední chvíli a vyhnul jsem se mu opravdu těsně... A už v tu chvíli mi bylo divný, jak se auto excelentně zachovalo... naprostá jistota a přes mamutí rozměry úžasná mrštnost. No jo, pak jsem si na webu dohledal, že to má nezávislé zavěšení vpředu i vzadu a po dalším pátrání mi došlo, že to má podvozek podobný jako Volvo S80 - a musel jsem se smát, protože mi to S80 neustále připomínalo.

     
    Komentář ze dne: 23.10.2006 22:07:37     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Odjezdil jsem už s Capricem celej rok včetně zimy na českejch silnicích - a je to naprosto v pohodě, jenom si člověk musí zvyknout a nechtít od toho auta věci, na který není stavěný. A na sněhu si s tím rozumím dobře i přes to, že to má ještě starší automat než TC.

    Komentář ze dne: 23.10.2006 06:58:44     Reagovat
    Autor: Anti - Neregistrovaný
    Titulek:mno jo
    oni jsou tu ty auticka vsechny nejak vetsi... ja kdyz poprve prisel k CR-Vcku, tak jsem taky koukal nahoru a lezl do toho malem po zebriku a dneska, co je clovek zvyklej na ty trucky vseho druhu, tak se mi to zda maly. Az prijedu do Kocourkova na navstevu, tak si tam budu muset pujcit neco vetsiho, abych nevysel ze cviku...

    Komentář ze dne: 23.10.2006 12:16:04     Reagovat
    Autor: LK - Neregistrovaný
    Titulek:Jako loď nebo větroň
    Skutečně to nejvíc připomíná loď, k ničemu u nás obvyklému se to nedá přirovnat.

    Táta jízdu mém Caddym přirovnal k letu větroně. Nic není slyšet, krajina kolem pěkně ubíhá a auto jako by se vzášelo nad vozovkou :-)

     
    Komentář ze dne: 23.10.2006 12:25:42     Reagovat
    Autor: P.K. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Jako loď nebo větroň
    To jako VW Caddy?

     
    Komentář ze dne: 23.10.2006 12:28:27     Reagovat
    Autor: LK - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Jako loď nebo větroň
    Jistě, VW Caddy TDI, vždyť jsem psal, že není nic slyšet :)

     
    Komentář ze dne: 23.10.2006 13:56:07     Reagovat
    Autor: Orfanik - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Jako loď nebo větroň
    Asi jako v Blaníkovi při 140 :-)

     
    Komentář ze dne: 23.10.2006 15:02:52     Reagovat
    Autor: P.K. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Jako loď nebo větroň
    Jakože není nic slyšel, protože všecko přehluší motor? ;)

    BTW taková perlička - t.č. se felicie pickup prodávaly jako VW caddy.

     
    Komentář ze dne: 25.10.2006 09:43:11     Reagovat
    Autor: Dave - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Jako loď nebo větroň
    Nikoliv, Caddy jako Cadillac, tipuji. Od kdy je Caddy tiché jako větroň? 8-O

    Komentář ze dne: 23.10.2006 17:48:41     Reagovat
    Autor: AX - Neregistrovaný
    Titulek:Lod?
    Projel se tu nekdy nekdo Citroenem CX?
    Tam by se srovnani s lodi pry dalo brat vazne.

     
    Komentář ze dne: 23.10.2006 21:40:41     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Lod?
    Měl sem čest když sem byl ve francii projet se v CX Turbo II, perfektni svezeni a loď je ideální přirovnání ;).. příkopy diky hydropneumatickymu perovani necejtis, vyborny jizdni vlastnosti s jakymkoli zatizenim (perovani porad udrzuje stejnou svetlou vysku/tvrdost),a jak si krasne zadni naprava "sedne" po vypnuti motoru ;)

    Jedno z aut ke kterymu budu mit vzdycky respekt .




    Komentář ze dne: 25.10.2006 08:15:31     Reagovat
    Autor: jan - Neregistrovaný
    Titulek:jeee
    Jeee, uplne jsi mi pripomel kdyz jsem byl ve statech. To akorat tenhle Lincoln vysel na trh a kamarad si ho koupil. Drahy to bylo jak prase, to zase jo, ale ten LUXUS, boha jeho to bylo auticko... totalni pohodlicko. Pamatuju si jak mi rikal, ze snad jen Rols Royce nabizi lepsi svezeni. Ale to si uz vubec nedovedu predstavit.

    Komentář ze dne: 25.10.2006 10:58:58     Reagovat
    Autor: Jack - Neregistrovaný
    Titulek:LTC
    Noo, tak autíčko je to hezký, to nemohu říct, ale dělá se to i ftédéíčku??? ;o) Já osobně dávám přednost pohodlí před dravou jízdou (proto jezdím Citroënem ;o)) ale tohle by mě asi sežralo i s chlupama ;o)))

     
    Komentář ze dne: 25.10.2006 11:08:03     Reagovat
    Autor: LK - Neregistrovaný
    Titulek:Re: LTC
    Tohle při provozu v ČR tipuji tak na 18 ve městě a 11 mimo, možná ještě míň.

     
    Komentář ze dne: 25.10.2006 12:39:30     Reagovat
    Autor: P.K. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: LTC
    Šlo by to předělat na plyn? Pak by provoz v Kč/km moh vycházet podobně jako běžný místní auto s provozem na benzín. Předpokládám, že v takový káře neni problém najít kousek místa na plynovou nádrž ;)

     
    Komentář ze dne: 25.10.2006 13:12:22     Reagovat
    Autor: LK - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: LTC
    Předělat by to IMHO šlo, ale se to pro daný typ auta nehodí. Buď na to mám a živím to a nebo na to nemám, šetřím a koupím si TDI. Na druhou stranu, když si někdo dá do plynu Cayenne...
    Nádrž by se tam vešla určitě, ale nemějte iluze, že pěti-šestimetrové americké káry mají kufry jako O2. N stěhování si američan koupí truck. Např. ten Caddy má při pěti metrech jen 445 litrů.

     
    Komentář ze dne: 25.10.2006 23:00:39     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: LTC
    Ke klasický americe se podle mě plyn docela hodí a i ty motory s tím nemaj problém. Nevím, jak u moderních vícebodovejch vstřiků, ale u motorů do začátku 90. let (u Fordů stará 302) je to úplně v pohodě, většinou to jde řešit směšovačem jako u karburátoru. Já tam plyn ještě nemám, ale v dohledný době bude. Kamarád jezdí s Lincolnem TC 1990 na dálky za nějakejch 13-15 litrů plynu, což je poměrně příjemný :)

    A k těm kufrům - no jako O2 to není, to je pravda. Je to nižší, ale jinak ve všech rozměrech podstatně větší. Do Caprice jsem naložil zadní nápravu z Fordu Capri i s listovejma pérama (má to asi 160x130cm). 80L plynová nádrž se dá do těch míst, kam už nedošáhnu :)
    U Fordů je problém, že maj mohutnější nápravu a tuším i nádrž někde v těch místech, takže ten kufr je vepředu hodně hlubokej a vzadu zase strašně mělkej. Je to takový divný, zlatý GM.

    Jo a mimochodem, na tipcars.cz je velmi hezkej Chevrolet Caprice ze začátku 90. let, kombík, s plynem a za 170k. Tuhle věc můžu jenom doporučit, až na luxusní prvky výbavy je to srovnatelný s TC a oproti Fordům je to líp udělaný a trvanlivější. A vejde se do toho 8 lidí (legálně).

     
    Komentář ze dne: 27.10.2006 11:01:28     Reagovat
    Autor: Petrklm - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: LTC
    Bobši, já ti budu muset toho lince důkladně ukázat, nebo plácáš z hladu???

     
    Komentář ze dne: 27.10.2006 12:37:53     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: LTC
    Chceš snad o Fordím kufru tvrdit něco jinýho? Je prostě divnej, Caprice má lepší...

     
    Komentář ze dne: 27.10.2006 09:40:13     Reagovat
    Autor: P.K. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: LTC
    Myslíš, že milionáři nemusej šetřit? Možná tak šejkové, co jim každou minutu přibyde milion za prodej ropy ;)

    Ono "mám na to" mohlo platit, když jsem si to před pěti, deseti (někdy víc) rokama kupoval, ale od tý doby se cena benzínu podstatně zvedla a "mám na to" už není to samý jako dřív ;)

     
    Komentář ze dne: 27.10.2006 10:57:49     Reagovat
    Autor: Petrklm - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: LTC
    Lincoln z roku 1990 má 660 litrů. Akorát je do děsně hluboký a když mám na dně náhodou pytel cementu, musím si vlízt dovnitř, abych ho vyrval ven...

     
    Komentář ze dne: 29.10.2006 23:54:53     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: LTC
    Dyť to říkám, Fordí kufry jsou divný. Zlatý GM :)

     
    Komentář ze dne: 25.10.2006 14:20:08     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: LTC
    Nielen ze by to slo, ale bezne sa to aj robi. Prakticky vsetky letiskove taxiky (Airport Limousine, etc, tych spolocnosti je tam viac) v Toronte su Town Car v uprave na LPG. Nadrz na plyn maju umiestnenu nad zadnou napravou, tam je totiz taky skok v kufri... BTW, aj ten zvysny kufor co tam zostane po instalacii nadrze je dostatocny...
    PS: letikove taxiky v Toronte su castym tercom utokov medii, pretoze maju podla nich stare auta. Velky pocet ich LTC ma najazdenych vyse 0.5 M km a niektore sa k milionu blizia. Osobne som sa viezol v jednom co mal na pocitadle cosi vyse 890000 km...

    Komentář ze dne: 25.10.2006 21:33:54     Reagovat
    Autor: abc - Neregistrovaný
    Titulek:Tohle je dost "unfair"
    pane neregistrovaný autore článku. Napsal jste, že " Na délku má pět a půl metru, poháněnou zadní tuhou nápravu, třístupňový automat, osmiválec 4,6 litru, hmotnost … no, odpovídající. ...spotřebu jsem měl za 11."
    Víte, my inženýři udaváme za číselným údajem i jednotky!!! Ano, 4 tunový a 5-ti litrový osmiválec si vezme těch svých 11 galonů/100 km (tj. 40 litrů/100 km), když budete velmi jezdit s muší nohou na plynu tak možná uvěřím i 11 galonů/100 mil. To už i BVP žere méně a službu vám udělá lepší! Takže na slintání blahem to asi moc nebude, že?
    Jó holt Amerika, tam mají i největšího trpaslíka, že áno...

     
    Komentář ze dne: 25.10.2006 21:58:27     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Tohle je dost "unfair"
    Já myslím, že většině zdejších čtenářů je tak nějak jasno, že se jedná o 11 litrů na 100 kilometrů. Když už do něčeho cpát gallony, tak by to snad bylo v mpg, ne?

    BVP bude méně než 11 gallonů na 100 mil žrát prázdné, čerstvě seřízené a při jízdě v klesání na kvalitním povrchu.

     
    Komentář ze dne: 26.10.2006 05:40:09     Reagovat
    Autor: tom tydýt - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Tohle je dost "unfair"
    LTC v prodloužené verzi se salonkem pro osm osob - prázdný 2500kg, plně naložen i s kufry atakuje 3500kg, motor 4,6 nebo 4,8l, předchozí nefaceliftovaný model - ve městě cca 19 - 24 l/100km - podle naložení, stylu jízdy, zapnuté dvojité klima atd., mimo město + dálnice 14,5 - 18,5 l/100km. např. na dálnici v SRN při stabilní rychlosti 160 - 170 km/h, tedy skoro plný plyn, spotřeba 18l/100km při aktuální hmotnosti kolem 2700 kg. Se čtyřstupňovým automatem. Dalo by se i za méně, ale nejsem klobouk :o)) Jsou to stálé, ověřené hodnoty, strávil jsem na LTC-limo cca 4 roky. Takže 11l na posledním modelu sedanu je reálných, protože první modely +-1998 s motorem 4,8 mají o trochu vyšší spotřebu, než novější 4,6 ještě nefaceliftovaného modelu +-2000. Jinak pro origo ameriky - tedy ne např. Voyager vyráběný v Německu, ale Made in USA, bohatě stačí Natural 91. Naopak lít do nich pro radost 98 nebo 100 časem může přivodit signalizaci poruchy motoru. Ale stačí jen opět přejít na nižší okt.číslo. Ověřeno na importovaném Chrysleru Sebring.

     
    Komentář ze dne: 26.10.2006 08:39:09     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Tohle je dost "unfair"
    Kamarád nedávno jel s předposlední generací LTC stretch limo (asi 7m jezevčík) někam na Slovensko s průměrem asi 11 nebo 12 na sto...

     
    Komentář ze dne: 26.10.2006 14:18:26     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Tohle je dost "unfair"
    Podla soferov z Checker Limousine - letiskovej taxisluzby v Londone, zeru im dlhodobo okolo 13 l/100km a to jazdia prevazne po meste. BTW, ten taxik co ma vcera viezol z letiska mal na pocitadle 418 000 km...
    PS: drviva vacsina aut v Severnej Amerike je stavana na bezolovnaty benzin OC 87. Plati to tusim aj pre motor LS2
    od GM.

     
    Komentář ze dne: 26.10.2006 18:10:05     Reagovat
    Autor: LK - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Tohle je dost "unfair"
    To sice ano, ale americani maji ten benzin s lepsimi parametry, takze jejich OC87 odpovida nasemu N91.

     
    Komentář ze dne: 08.11.2006 10:26:42     Reagovat
    Autor: bzz - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Tohle je dost "unfair"
    V emerice maj všencho lepššíííí voe!!!!!!!!! to eště nevíš?????????

     
    Komentář ze dne: 25.10.2006 22:10:04     Reagovat
    Autor: LK - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Tohle je dost "unfair"
    Mohu se vás pane inženýre zeptat, za kolik litrů na sto kilometrů jste s Licoln Town Carem 4.6 jezdil Vy? Našel jsem ve vašem příspěvku zpochybňování hodnot z článku, ale chyběly mi tam vaše vlastní zkušenosti, ze kterých vycházíte.

     
    Komentář ze dne: 26.10.2006 11:17:27     Reagovat
    Autor: Jenyk - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Tohle je dost "unfair"
    Máte pravdu. Spotřeba byla 11 litrů na sto kilometrů.

     
    Komentář ze dne: 27.10.2006 14:28:39     Reagovat
    Autor: Petrcad - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Tohle je dost "unfair"
    Vážený abc,
    ke spotřebě US vozů.
    Osobně používám Cadillac Seville STS(ročník 1992, "Vůz roku 1992"), V8, 4,9ltr, přičemž letošní celoroční průměrná spotřeba na českých, slovenských a německých silnicích činí ke dnešnímu dni 11,4 ltr/100 km.

     
    Komentář ze dne: 27.10.2006 14:38:19     Reagovat
    Autor: pájaTHC - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Tohle je dost "unfair"
    PetrCAD: Zdravím kolegu z usm :-)

    No on je to prostě problém, když člověk naráz zjistí, že jeho roomster 1,4 TDI nebo podobný werk žere na dálnici 10 litrů na sto kilometrů (galonů asi tolik neprojde vstřikama), tedy téměř stejně jako naše osmiválcové "pixly" (já už mám Northstara, ale průměrnou spotřebu taky těsně nad 11 litrů na sto kilometrů, abych uváděl i ty jednotky). To pak vznikne něco jako trauma z dětství, člověk začne přispívat OT (off-topicy a jiné obrněné transportéry) do diskuzí, ke kterým jinak nemá co říct atp.

    Ale všichni víme wocogo, takže to nemá smysl pitvat...

    Peace Pája.

     
    Komentář ze dne: 13.04.2007 15:50:33     Reagovat
    Autor: JohnyR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Tohle je dost "unfair"
    Roomster neznam, ale mame podobny "werk" Hyundai Getz 1.5 CRDi, ktery jezdi v prumeru kolem 4.5 litru. Nedovedu si predstavit jakekoliv TDi teto velikosti, jezdici za 10 litru - to je dle meho nazoru Vas spatny kec. Jinak se me ameriky strasne libi, ale patri do historie. Jezdit s "malou" spotrebou 11 litru se me zda silne neekonomicke se vsemi dusledky. Snad je to jedno lidem ziji heslem "A po nas potopa...".

     
    Komentář ze dne: 13.04.2007 16:14:09     Reagovat
    Autor: TOIDI - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Tohle je dost "unfair"
    No, neekonomické... Když na to někdo má, je to jeho věc. A že z toho auta leze o něco víc CO2? I z benzínového N* V8 poleze míň sajrajtů než z obstarožního čtyřválce. Navíc z dieselů zase lítají karcinogení sajrajty. Takže oním "po nás potopa" si s prominutím serete i do vlastních řad.

    Pokud na to chcete jít zodpovědně a ekologicky, tak si pořídíte maximálně elektromobil a v praxi spíš ani to ne, protože jeho výroba a následná likvidace (zvláště akubloků) je obrovskou ekologickou zátěží.

    Komentář ze dne: 02.11.2006 08:21:59     Reagovat
    Autor: Fractal - Neregistrovaný
    Titulek:Chybicka se vloudila
    Mam tu cest tohle vozitko prohanet po prazskych i jinych cestach tohodle zapadakystanu. Je tam jedna chybka. Neni to tristupnovy, ale ctyrstupnovy automat s posledni rychlosti kombinovanou s lockupem - od roku 1991 je lockup vypinatelny - ja vlastnim jeste stary model s motorem windsor 5.0. Je to milaasek :))

     
    Komentář ze dne: 02.11.2006 12:17:48     Reagovat
    Autor: Jenyk - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Chybicka se vloudila
    V sobotu mi to jeden v černé naložil na strakonické. Pár se jich tu asi vyskytuje.

     
    Komentář ze dne: 02.11.2006 22:38:29     Reagovat
    Autor: Fractal - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Chybicka se vloudila
    Jojo, tmavy okna a vzadu tazny zarizeni. To by mohl byt kolega :)
    http://fractal.chlumec.net/2tc.jpg

    Komentář ze dne: 08.11.2006 10:33:31     Reagovat
    Autor: FRK - Neregistrovaný
    Titulek:
    "Pohodlí je v tom autě neskutečné. To není žádná evropská nebo japonská pixla, nabouchaná technikou po okraj tak, až vás to otravuje. To auto je udělané pro jednoduché, pohodlné ježdění z jednoho místa v USA na druhé. "

    Ideální auto do centra evropských měst. Vidim jak všichni slyntáte a představujete si jak s tou pixlou projíždíte centrem Prahy. Já za slyntám když si pomyslím, že by takový mozky vystřelily na Mars.

     
    Komentář ze dne: 28.11.2006 01:43:10     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Centrem Prahy (nebo jakýhokoliv jinýho českýho města) s tím (Caprice) projedu s radostí. Rozhodně radši než nějakou evropskou pixlou, která jednak nemá rejd a jednak je tak kulatá, že nevidím kde končí.

    Komentář ze dne: 12.11.2006 01:11:27     Reagovat
    Autor: Tosh - Neregistrovaný
    Titulek:Duchodci
    To je auto pro floridske duchodce a pro firmy a autopujcovny.
    Nikdo s fungujicim mozkem v hlave si tuhle sracku nemuze koupit.
    Pokud se Jenyk poprve v zivote svezl v aute, chapu, ze je z toho uplne hotovej..:))
    Pravda je s primerem s lodi - taky dostanete morskou nemoc po par hodinach jizdy. A to si ted nedelam srandu...
    A tech 11 litru bych s 4.6l motorem chtel videt. To si asi autor spletl galony s litrama....

     
    Komentář ze dne: 17.11.2006 21:36:07     Reagovat
    Autor: Jenyk - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Duchodci
    Mám najeto asi milión kilometrů s celkem třiceti různými auty. Přesto se umím nadchnout krásnými věcmi. Nedívejte se na svět tak kysele a někdy si to také zkuste, Vaše okolí Vás bude mít raději.

    Komentář ze dne: 22.12.2006 14:31:42     Reagovat
    Autor: hyrdo - Neregistrovaný
    Titulek:LTC
    no , pozeram na to slintam, neviedte ci je v CS pozicovna kde by bolo nejake LTC? :)

    Komentář ze dne: 16.06.2007 04:55:11     Reagovat
    Autor: ufo - Neregistrovaný
    Titulek:recenzia
    Konecne aj recencie aut, nie krabic od bot. Co som par krat soferoval ameriku (na slovensku), mozem povedat jedine - nic pohodlnejsie moja s prepacenim rit zatial nezazila. Od ovladania rezimu prevodovky pod volantom cez neuveritelne pohodlnne sedala, jemne odpruzenie po osobity design (mercury cougar )... Nemozem povedat ani jedine krive slovo. A kto chce jazdit sportovo, nech si kupi najlepsie novy nakupny vozik, za posledne peniaze ho otuni, a moze sa vyzivat v radeni, podradovani, preradovani, manevrovani z lava do prava a vice versa, moze si zacvicit stahovanim okien, zrychlovat a brzdit ako sialenec, moze sa tak nahnut za volantom ze ledva uvidi cez predne okno... Moze tolko veci az sa z toho, dozaista urobi...

     
    Komentář ze dne: 16.06.2007 07:41:47     Reagovat
    Autor: PM - Neregistrovaný
    Titulek:Re: recenzia
    Nazor na ameriky sdilim, u nas se tomu blizila tatra 603, v usa velmi oblibena (mezi veteranisty). Jenze ten dojem, ze cim je to mensi, cim sloziteji se do toho clovek vsunuje (trabant se obouva, do toho se nenastupuje), cim mensi to ma motor, tim je to evropstejsi, lepsi, uspornejsi, bezpecnejsi... Ten dojem v hlavach spousty lidi zustava, i kdyz by si jednoduse mohli pripustit, ze to nemusi byt pravda a vyzkouset si treba zrovna tohle auticko a pak se rozhodnout. Mam sice "terenaka" japonce, co zere 8 - 9 litru benzinu, ale po 35 000 jsem nemel jedinou zavadu. Provoz me vychazi levneji, nez moje zname, co maji vetsinou neco od VW. pocitam, ze u Lincolna tomu bude nejak podobne. Ale to nic nezmeni na tom, ze fabiari budou rvat, jak muzeme mit tak zravy a nakladny auta.

    Komentář ze dne: 17.08.2007 09:19:33     Reagovat
    Autor: deejay F - Neregistrovaný
    Titulek:převodovka
    Souhlasím s Tebou, ale nauč se počítat:) Převodovka je čtyřkvalt automat s overdrivem:)
    Mám, maličko starší model Town Caru a v něm je stejná převodovka...

    Komentář ze dne: 02.05.2008 17:51:31     Reagovat
    Autor: olympo - Neregistrovaný
    Titulek:Test: Lincoln Town Car
    Zdravím všechny příznivce amerických aut. Dlouho jsem zvažoval, které auto koupit, když u mě nastala potřeba výměny vozu. Potom jsem dostal nabídku na pořízení sesterského vozu grand marquise a dnes je tomu skoro rok, co ho mám a jsem s ním naprosto spokojený. Jízdu si člověk opravdu vychutná. Jednak se cítíte bezpečně a jste opravdu odeěleni od okolního provozu. A hlavně ta pohoda při jízdě. Zařadíte D a už se o nic nestaráte. "Bohužel" musíte přeci jenom řídít a točit volantem. Směji se těm škodovkářům, kteří vás mají potřebu s plynem na pedálu a pod kapotou 1,4 rychle předjet a ukázat vám, jak jsou rychlí. No, budiž, ale asi nemají tu nepopsatelnou výhodu jízdy. A´T si každý užívá v tom svém voze. Já si užívám v Mercury Grand Marquis!

     
    Komentář ze dne: 02.05.2008 17:57:03     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:Re: Test: Lincoln Town Car
    jo, tak z mercury si pamatuju tu plochu mezi předním sklem a palubní deskou - dost krutý srovnání pro fobie 1,2htp :D:D:D

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.