Komentáře ke článku: Zkušenosti: Chrysler 180 (ze dne 06.06.2010, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
Auto vypadá krásně, tiše závidím. Taky se těším až si pořídím podobného veterána.
|
|
Pokud staré auto citelně zpomaluje, je na vině jediná možnost.
Brzdy přibrzďují, a to tak, že velmi.
Náprava: rozdělat, kompletně vyčistit v oblasti za „gumičkami“!!!!, pro budoucnost opatřit nesmývatelnou vazelinou a spotřeba klesne na obvyklých 8.5.
Zadní náhon, kardan převodovka sice přináší ztráty, ale nezpůsobují citelné „přibrzďování“.
Je třeba tuto hmotu roztočit, ale taky zpomalit, což je naopak při volnoběho přínosné.
|
|
.. si nahodou vcera na Pha-Chodov smer Pisnice? :) presne takovej jel proti nam a vsichni sme cuceli "ze to uz se kurva jen tak nevidi" :) ...
|
|
Takový krásný auto a tak stručná recenze... Věta ve smyslu "Technické parametry si najděte někde sami." hovoří asi za všechno.
|
|
Ahoj.
Já měl Chryslera 6 let takže pár info.
Zpočátku měly chryslery dost problémů.Jednak to byla vačková hřídel(na třetím válci vahadlo vydřelo excentr a ten pak klapal), u novějších vozů odstraněno kvalitnějším pokovením u starších novou vačkou.
Pak převodovky.Ty jsou původem z vozu Facel Vega a měly velké problémy se synchrony.Nikdy se neřešilo a to byl důvod poměrně velké neoblíbenosti těchto vozů na západě.Řazení dolů proto jen s meziplynem(i když pár lidí tvrdí že kvalitní olej a nové synchrony to vyřeší).
Já měnil převodovku 3x a nepomohlo to.
Brzdy tohle auto musí člověk dost často udržovat.Bovdeny na ručku, funkci omezovače brzd na zadní nápravu atd.
Jinak taková perla:první majitel mého vozu(pan doktor z Uherského Hradiště)psal do Francie dopis kde si stěžoval na skutečnost že dřív se mu sjely brzdové kotouče a pak teprve destičky.
Další problém byla elektrika.Všechno bylo jištěno čtyřmi pojistkami.Ale pokud se tomu vozu člověk věnoval bylo to skvělé a pěkné auto.Já mám na něj moc milé vzpomínky.
|
|
Ja i brat sme mali vozidlá chrysler 180 C: Brat z roku 1973, ja z roku 1975. Ten môj bol bez problémov, predal som ho s pneumatikami Michelin keď mal najazdených 130 000 km a gumy boli ešte dobré. Ani bratova prevodovka nebola zlá, no moja perfektná. Raz som sa predbiehal s pretekárskym vozom a omylom som pri stovke zaradil namiesto štvorky dvojku - motor len zreval a šlo sa. Spotreba na ceste cez východnú európu pri turistickej jazde 7,2 litra. Na plnú nádrž som zašiel z Popradu až do Berlína (východného). Keby nebolo otáčkomera, tak by som neraz štarotval už naštartovaný motor, ktorý šiel na Shell olej ako hodinky. Testoval som jeho zrýchlenie, dosiahol som 11 sekúnd na stovku. Mal som odvtedy veľa áut (chysler asi 8 rokov, potom Chrysler-Talbot 1308 GT), ale chrysler bol jednotkou, najmä ak som bol mladý človek, príslušník VB s kádrovými hrbami.O chrysleri by som mohol napísať knihu.
Slovák z východu
|
|
Tiez som mal Chryslery 180, az dva, na prvom som najazdil 30 000 km a na druhom 130 000 km. Mam na ne pekne spomienky z mladosti.
Tu je moj druhy:
http://www.riki1.eu/chrys.htm
a este mam katalog na predaj :
http://www.riki1.eu/WAV/ccat.htm
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Zkušenosti: Chrysler 180
|