Komentáře ke článku: BMW M3 e46 kabrio – letní pohádka a ten úplně ze všech nejlepší kámoš (ze dne 22.09.2013, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
...vy jste bratr Jeremyho Clarksona?
|
|
|
|
Hezký text. Máte dar jazyka, rád si přečtu i vaše další články. Za tento děkuji - byť bavorské motorwerke nejsou má krevní skupina, cítím se obohacen :)
|
|
|
Perfektní, čtivý článek. Souhlasím s dvěma komentáři. Zaprvé s tímo, ten je dokonale trefný, za druhé s tím, že BMW není moje krevní skupina, ale početl jsem si moc rád a na rozdíl od řady podobných článků jsem se nejen pobavil, ale i pár zajímavých věcí dozvěděl. Dík.
|
|
Tohle se cetlo uplne samo, diky za clanek :)
|
|
Pán ze servisu je zřejmě posedlý nedotáčivostí - i když jeho odborné kvality zpochybňovat nechci.
Audi - to je nedotáčivost, stabilita i za situací, kdy člověk prasí strašným způsobem. Do jistý míry jistě obdivuhodný, leč, nudný.
Se zadkolkou se musí zacházet jinak, mozkem, odvděčí se ale zábavou a zpětnou vazbou - kdo ví jak, jede rychleji než v Quattro, kdo tomu neholduje, je pochopitelně pomalejší. Tím nemyslím Žiguli, jestli si rozumíme...
Ale k autu: E46 M3 je podle mne zatím nejlepší M3, E92 je sice rychlejší, ovladatelnější, ale nemá ten charakter. I design E46 je dodnes top. Gratuluju, skvělá volba.
Akorát, jako kabrio nedává moc smyslu; na to je třeba 330Ci, jak íšete, kabrio je cruiser a jeho strukturální pevnost, či nepevnost ho limituje v nasazení při ostřejší, přesnější jízdě.
Jsem osobně maximálně zvědav na novou.....ehm....M4. Může být podobně fantastická, jako E46, jen ten název,,,,,M4 je dálnice do Bristolu, ne automobilová legenda. To se asi v Garchingu načichali výparů z lakovny....
|
|
|
No vidíte, a pro mne BMW přestalo existovat po M3 Evo e30.
Co člověk, to názor.
|
|
Trošku mě mrzí články, ve kterých si člověk zakoupí podobný vůz a popisuje pouze jeho dojmy z jizdy a reakce ostatních (pokud se jedná o třídu vozů jako je BMW M apod...). Článek na mě působí dojmem, že autor by vlastnoručně nevyměnil ani kolo, kdyby píchnul.
Nicméně přeji spoustu štastných kilometrů a minimum problémů, další krásné ///M na cestách.
|
|
|
Mne zas nesedi to, ze clovek co si kupi auto o ktorom sam vyhlasuje ze: `jste týpek ve starým olítaným baworovi`...
Ok, tak si to nekupil pre vzhlad a imidz, ale pre jazdne vlastnosti, no potom preco vyhlasuje o `sport rezime`: `přiznávám, že to nikdy nezapínám. M3 je pro mě prostě cruiser`????
8-O
To je dost schiza nie?
|
|
Ty rady ohledne Audi RS a S jsou usmevne. Do tech aut je narvany motor a prislusenstvi takovym zpusobem, ze tam nezbyva misto ani pro molekulu kysliku.
Samozrejme pan co vlastni servis je ma rad, nebot vymena ci diagnostika cehokoliv znamena vytazeni motoru a 10x tolik casu stravenym skladanim lega, nezli u nejakeho normalniho auta.
V USA je servisy odmitaji brat nebot takova vymena remenu, to je prace na 14 dni po 2 lidi. Fujtajxl.
|
|
|
|
Spíš by mi vadilo, že je všechno poddimenzovaný, auto je nedotáčivý, ztrácí výkon v řádech 20 koní týdně, apod.
Ale zase na druhou stranu proti gustu žádný dišputát, každý na něčem ulítáváme a když tchán hovoří o mém autě, taky by měl člověk pocit, že nic horšího na světě ani vzniknout nemohlo.
|
|
Akurát včera som rozmýšľal, že je tu nejaká nuda a že odošlem článok "Každodenné skúsenosti s 1/4 storočia starým autom" ale po tomto by ste ma asi zahambili a vypískali :-D Čo dodať, nech slúži. Mimochodom, už pri minulom článku tohoto autora som s napätím čakal typicky československé závistlivé komentáre, vypadá to tak, že D-Fensovi sa naozaj dementi vyhýbajú :-)
|
|
Padlo to tu už vícekrát. Byť jsem fanouškem jiné značky, po přečtení článku bych koupil hned. Hned jak bych po čtyřech letech bez jídla, oblečení a bydlení našetřil nutnou částku...
|
|
|
Z článku dýchá to srdíčko a nadšení.
Nevím zda bych chtěl být vlastníkem, ale sedět jedno či dvě kola vedle závodníka někde na okruhu bych mohl.
Sám bych určitě v takovém autě hodně pozvolna přicházel na to co si mohu dovolit.
|
|
Radost cist ;) To jakoze opravdu
Jinak mam "malou M3" (328Ci) E46 a shoduji se v nazoru na gumovejsi razeni, osobne aspon u ne-M3 modelu se vykvedlavaji "valecky" a pruzinky, jsou to sice korunove polozky, ale prevodovka dolu. Jinak pekny auto a hodne kilaku, jo a preju mu aby nepotkalo nejaky zmrda s korunou/klicem/whatever v ruce, byla by to skoda. ;)
|
|
Peknej clanek. Jen mi to lehce pripomnelo vyrok naseho ucitele marxaku, ktery prohlasil "jednou bude vsude komunismus" (nebudu ted rozebirat, ze v tomto s EU mel pravdu uz koncem 80. let...). Nicmene, sklidil posmech cele poslucharny.
Ja jsem jednoho Bramboraka mel pocatkem 90. let a asi to byl jeden z poslednich jeste jakz takz spolehlivych modelu, kde dily nebyly delane v Cine. Muj kamarad pracuje u BMW ve vyvoji firmware a tak vim, jak to dneska je.
Dneska jsem si odvezl brambory, UAZik ma stejnou spotrebu jako M3, brambor do nej vejde nepomerne vice a cesta ze statku pres pole k nam v nem byla vice, nez prijemna, takze jako alternativni ridic jsem dneska byl v pohode. :-) Tim nesrovnavam nesrovnatelne, jen proste uz jsem dospel do stadia dvou SUVu pro rodinu, terennakem pro sebe a sportaky jsou asi fakt pro jinou vekovou kategorii.
Jedine, co mi v BMW vzdy vadilo, bylo malo mista pro lidi. Nevim, mozna je to muj pocit, ale ve vsech amerikach i Mitsubishi 3000 bylo vic mista na nohy a sedelo se mi tam lip. Zrejme je to v tom, ze BMW chce mit vzduchovy pytle co nejblize u lidi a eliminovat jakykoli pohyb hned v prvopocatku. Pro bezne cestovani mi prostor ale chybel.
|
|
Peknej clanek. Jen mi to lehce pripomnelo vyrok naseho ucitele marxaku, ktery prohlasil "jednou bude vsude komunismus" (nebudu ted rozebirat, ze v tomto s EU mel pravdu uz koncem 80. let...). Nicmene, sklidil posmech cele poslucharny.
Ja jsem jednoho Bramboraka mel pocatkem 90. let a asi to byl jeden z poslednich jeste jakz takz spolehlivych modelu, kde dily nebyly delane v Cine. Muj kamarad pracuje u BMW ve vyvoji firmware a tak vim, jak to dneska je.
Dneska jsem si odvezl brambory, UAZik ma stejnou spotrebu jako M3, brambor do nej vejde nepomerne vice a cesta ze statku pres pole k nam v nem byla vice, nez prijemna, takze jako alternativni ridic jsem dneska byl v pohode. :-) Tim nesrovnavam nesrovnatelne, jen proste uz jsem dospel do stadia dvou SUVu pro rodinu, terennakem pro sebe a sportaky jsou asi fakt pro jinou vekovou kategorii.
Jedine, co mi v BMW vzdy vadilo, bylo malo mista pro lidi. Nevim, mozna je to muj pocit, ale ve vsech amerikach i Mitsubishi 3000 bylo vic mista na nohy a sedelo se mi tam lip. Zrejme je to v tom, ze BMW chce mit vzduchovy pytle co nejblize u lidi a eliminovat jakykoli pohyb hned v prvopocatku. Pro bezne cestovani mi prostor ale chybel.
|
|
|
Pekny clanek, sam mam E46, takze Mko je mokrym snem, ale pro me teda jedine kupe. Jak uz tu nekdo psal, tak kabrio by stacilo v 330i :)
|
|
Tyhle auta v republice určitě nejsou dvě, tak jste to musel být vy :
V srpnu jsem se vracel z německa po obchvatu Tábora, střechu dole a tempo na horní hranici přijatelnosti (podle mě). Za sebou už pár stovek km a polovička už byla cestou unavená, když jsme dojeli tohle M3 kabrio, které jako na potvoru jelo asi osmdesátkou. Následující 3 minuty jsem měl peklo na talíři, když mi má choť neustále připomínala že "takhle se jezdí kabrioletem, ne jako šílenec".
Za chvíli jste se kolem nás přehnali jako modrý blesk...
... a až domů jsem měl svatej pokoj.
Díky :)
|
|
|
Budete se asi divit, ale v ČR jich je registrovaných vícero.
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek BMW M3 e46 kabrio – letní pohádka a ten úplně ze všech nejlepší kámoš
|