Komentáře ke článku: Volksfraud III: Das WeltRohr (ze dne 29.11.2015, autor článku: D-FENS)
Přidat nový komentář
|
Aby to nemelo jeden "neviditelny" hacek ... ze software s tou mrizkou bude nejak pocitat, stejne jako pocita se senzory DPF, apod. Ty taky bohuzel nejde jen tak odnest do popelnice :-).
Samozrejme reseni bude mit zalohu software, coz pro drtivou vetsinu aut dozajiste nebude problem ... ale ten opruz, kdyz auto nahodou prijede do autorizaku a ODIS mu soft zase aktualizuje ...
|
|
|
Možnost to asi je, ale marně uvažuji, proč by to kdo dělal. VW nemá zájem (si) to zbytečně komplikovat, a že by to dostali befelem, to je velmi nepravděpodobné vzhledem k tomu, že technická stránka řešení byla v zásadě ponechána zcela na jejich úvaze. Proč by jim mělo vadit, že majitel tu mřížku vyrve a zahodí? Oni si svoji povinnost splnili, a že někdo o své vůli provedl downgrade do téměř původního stavu, to jim těžko někdo vytkne.
|
|
|
Jestli ta mrizka bude tak "tlusta" jak je na fotce, tak dle meho nazoru uprava bude nutna jen z duvodu, aby to "spravne" jezdilo.
|
|
Když jsem uviděl na snímku to vyvinuté superzařízení, napadlo mne okamžitě to samé co D-fense - restriktor
|
|
Mě by pro začátek stačilo kdyby mě s V70 2,5TDI '99 pustili do centra berlína abych to tam nemusel pokazdy objizdet 20x. Mřížku i software si koupim na vlastní náklady. :D
|
|
|
Ja tam byl pred par tydny. Mam sice auto na LPG, ale nemam tu jejich nalepku. Chvili jsem objizdel, pak zabloudil do centra a pak se na to vykaslal a zajel na Alexanderplatz, proslo mi to.
|
|
|
Spousta takových míst má ovšem na vjezdu fotopast, takže můžete odjet s pocitem že "to prošlo", a že to neprošlo zjistíte třeba až za půl roku. Tím že se navíc jedná ve většině o cizí státní příslušníky je situace ještě lepší, protože náklady na vaši cestu ke správnímu řízení jsou většinou vyšší než pokuta, spousta lidí tedy "ráda" zaplatí.
|
|
|
Je to mozne, nevim, jak presne je tomu v Berline, tamni zonu jsem pokazde o par desitek metru minul, ale ve Frankfurtu se mi to jednou povedlo, uz je to par let a nic.
|
|
|
Tak uvidíme, v noci jsem to vzal na férovku do centra neplatil jsem parkovací lístky a nic a předpokládám že fotopast by udělala aspoň blik - což udělal až radar po cestě domů. :)
|
|
|
Jen doplním ... antiradar už je na cestě, beru to jako prevenci.
|
|
je jasné , že benzínový motor je z benzínu , no a naftový motor z nafty, jakákoliv mřížka , byť z 3D tiskárny se tam bude špatně montovat, soft je jiná, bo je to virtuální z podstaty ,
|
|
Ano, ucpávka do sání je libová a neveřil jsem vlastním očím, teď ještě ucpávku do výfuku a bude to echt eko.
Na druhou stranu, všechny ty regulace, nařízení atd. nejsou z dílny vařičů dýňové polévky, protože ti jsou na to moc hloupý, stejně tak nejsou z dílny politikckých šíbrů, protože nasrávat všechny taky není moc ok. Ten, kdo tyto dvě skupiny inspiroval a prakticky jim to vnutil (nabídkou, kterou nelze odmítnout), je sám automobilový průmysl a nepochybuji, že s VW v čele. To by bylo, aby si lidi nekupovali nová drahá auta (levná být nemůžou, když budou plná vybavení, které nikdo nechce, ale musí ho tam mít), tak se zavede daň dle emisí, vjezdy do měst a milion dalších kokotin jak znepříjemnit životy všem, kteří nemají zrovna to nejnovější auto.
Prosím, ne Bursík, ne Bureš, ne Sobotka, ne Filler ale výrobci aut a náhradních dílů viz http://ekonomika.idnes.cz/vlada-zvazuje-silnicni-dan-pro-osobni-vozidla-fow-/ekonomika. aspx?c=A151129_144634_domaci_ane
Takže budu mít velkou radost, když v tom amíci VW vymáchají držku, jen ať si sežerou, co si sami navařili, sviňáci z wolfsburgu.
|
|
|
Ucpávka ve výfuku u dieselů dávno je, má zkratku DPF....
|
|
|
Když už, tak bych to prosil ze zelenýho plastu, ať je to stylový...
|
|
|
Jak z plastu? Mělo by to být z kukuřičnýho škrobu.
|
|
Ona cela ta komedie ma pomerne prozaicky duvod, a to vnitrofiremni boj Volkswagenu o koryta.
Cela EU, vsecky ty komedialni predpisy a boj se sodovkovym plynem je postaven na lzi a na hlouposti bezneho volice a bezneho novinare.
System, kdy jedni lzou o emisich a druzi se tvari, ze veri, ze Octavia 1.6TDI ma spotrebu 3,8 litru.
Takovych studii a mereni, kdy bylo zjisteno, ze auta v realu zerou vic a smrdi vic nez je deklarovano, bylo uz uverejneno neurekom. Jediny rozdil u soucasne "dieselgate" je v tom, ze VW v ramci vnitrniho boje o koryta se "priznal", coz melo nasledek rekorytarizaci na mgmt pozicich ve VW, coz bylo a je jedinym ucelem cele "dieselgate". Rekorytarizace uz probehla, nyni je potreba uklidit collateral damages, a tak u dvoulitrovych TDI bude pri next garannce prehran SW (mozna za ten samy) a u 1.6TDI bude pridana plastova mrizka za dolar. Duvod, proc je u 1.6TDI mrizka je IMHO jediny, tvarit se, ze vsechno vyresi SW zaplata je pomerne riskantni, je potreba _NEJAK_ hrabnout i do HW, aby snaha byla uveritelna. Motoriste maji obcas i mozek, tem je obtiznejsi nakecat, ze UV zloutnuti lepidla na displeji iPhonu vyresi SW patch, jak uspesne sve iOvce presvedcil Apple. Vlastnici dvoulitru vyplazli vic penez, ty neni radno prudit s mrizkama, tam "SW uprava" postaci.
A to je cele.
|
|
|
Nestacilo by rizsirit nad ojropou neco chemtrails? Kdyz je to tak proste. ..
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Volksfraud III: Das WeltRohr
|