D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Úvaha nad omezováním dopravy… proč?
    (ze dne 06.07.2014, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 06.07.2014 22:41:28     Reagovat
    Autor: acko - acko
    Titulek:
    Závist a strach .. Hezky vyjádřené.

    Tendence soutěžit je normální.. I ten strach. A nakonec i to, ze to nekdo zneuziva.Problém je v tom ze i když tech organizovaných aktivistu může být malo, maji disproporcne veliký vliv. Je to proto, ze dokud vám svobodu neseberou, tak ji automaticky mate a nebojujete za ni. Vetsina za ni začne bojovat az ve chvíli, kdy nějaké to tempo130 dosáhne svého.

    Komentář ze dne: 06.07.2014 22:58:47     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:
    Pokud by ale někdy dokázala vzniknout politická strana nasraných zakomplexovaných lidí, tak jich bude tolik, že odhlasují cokoliv a my jsme v prdeli nejen s dopravou

    Vítejte ve všeobecné demokracii.

    Už to tak funguje přibližně sto let, plusmínus, v různých částech světa trochu odlišně, ale všude podle týchž mechanismů a týmž směrem. A jsme tam (právě proto) čím dále tím hlouběji.

     
    Komentář ze dne: 06.07.2014 23:08:56     Reagovat
    Autor: acko - acko
    Titulek:Re:
    A co je alternativa, mila obsese s kompulzi?


     
    Komentář ze dne: 07.07.2014 06:15:28     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Re:
    Většina tady asi bude prosazovat "kapitalistickou anarchii", tedy naprosté bezstátí. Je to lákavé, co se mě týče, tak připadá v úvahu ještě osvícená monarchie, kde korupční mechanismus zvaný "zastupitelská demokracie" nefunguje na žádné úrovni, maximálně na nejnižších komunálních úrovních, kde když starosta krade, tak mu sousedi dají po čuni, zvolí někoho jiného a tím je problém vyřešen.

     
    Komentář ze dne: 07.07.2014 08:24:52     Reagovat
    Autor: Ada - Ada
    Titulek:Re: Re: Re:
    Na osvicenou monarchii byste si musel sehnat nejake osvicene lidi. Jinak to v monarchii dopadne stejne jako v demokracii, jen nebudou krast voleni zastupitele a samosprava, ale jmenovani urednici a vrchnost (protoze tyto dve skupiny neprijdou z marsu, ale vytvori se z toho co tu mame)

     
    Komentář ze dne: 07.07.2014 08:32:08     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    V zásadě stačí osvícený monarcha, ti ostatní už až tak osvícení být nemusí. To by samozřejmě neřešilo všechny problémy, neboť malé rozkrádačky, které jsou mimo "rozlišovací úroveň" panovníka, by jely i nadále. Nicméně řešilo by to ten základní problém, spočívající v tom, že ryba smrdí od hlavy, který vede ke "Kalousek freestyle" situacím, kdy ministr financí krade po miliardách, všichni to vědí, snad i dokázat by se to dalo, ale nikdo nic dokazovat nebude, protože to ve finále vlastně nikomu nevadí.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 10:05:52     Reagovat
    Autor: integrale - integrale
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Osvícený monarcha je stejný přelud, jako osvícený úředník nebo osvícený poslanec.
    Sama víra v "osvícenou" lidskou bytost je totiž nesmysl. Osvícený politik libovolného druhu (berme monarchu jako politika, i když jím principiálně není) je v principu odchylka od normálu, něco jako homosexuál, invalida nebo cyklofašista. Vždy se nějaký najde, ale jejich mnohem méně, než většinové společnosti.
    Podíváme-li se do historie, období všeobecného rozkvětu jsou tím delší a výraznější, čím liberálnější společnost je.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 12:10:36     Reagovat
    Autor: coyot - Nezahualcoyotl
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Stavět jakýkoli systém na osvícenosti je samozřejmě nesmysl, ale s tím rozkrádáním je to, domnívám se, trochu jinak.

    Nikdy neexistoval, neexistuje, ani z principu biologické podstaty druhu homo sapiens existovat nemůže systém jiný, než postavený na vůdcovském principu, a troufám si tvrdit, že stabilita společenského zřízení se odvíjí od toho, do jaké míry se tento princip snaží maskovat.
    Náklady této iluse - ať už ekonomické, kulturní nebo mravní - jsouť vpravdě olbřímí.

    Feudál totiž nekrade, bo to nepotřebuje. Feudál si bere, protože má právo. Chce-li si vzít dvě mega, nemusí stavět zbytečný kruháč za dvacet, aby si mohl ta dvě odklonit, ale vezme si dvě mega. Osmnáct navíc nás stojí jen demokratická vrchnost, aby nebylo vidět, že je vrchností.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 12:33:44     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Vcelku souhlas, až na jednu věc:

    Je-li Tvá výtěžnost 20mega, budeš taky o těch dvacet mega stáhnut, lhostejno jak se to rozdělí. Těch osmnáct jsou transakční náklady k tíži demokrata. To nefunguje "můžu dvacet, ale vezmu si jen dvě", nýbrž "Můžu dvacet? Nechcípne to? Sem s nima!"

    Jako hostiteli ti může být jedno jak pijavice s krví naloží. Nacucá se vždycky, jen tě pamětliva zákona parazitů nesmí vycucat zcela.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 12:51:29     Reagovat
    Autor: coyot - Nezahualcoyotl
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ano, do určité míry to tak je. Můj příklad je zjednodušující, pročež tento aspekt záměrně ignoruje.

    V praxi nefunguje ani "vezmu si jen dvě, přestože Tvá výtěžnost je dvacet", ani "vezmu si všech dvacet, protože můžu", ale něco mezi tím. Těch osmnáct jsou náklady k tíži pána i kmána.

    Nabízí se analogie s nezdaněnou prací. Dám Ti práci a vypustíme-li z toho stát, vyděláme oba.

    Poměr rozdělení oné "výtěže" může být různý, ale nikdy nelze dělit víc, než je na talíři. Stavba zbytečných kruháčů je házením jídla pod stůl.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 12:54:19     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Protože pod tím stolem už někdo na hozené jídlo čeká, nelze říci, že je (všechno) znehodnoceno.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 13:03:59     Reagovat
    Autor: coyot - Nezahualcoyotl
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Na zbytečné kruháče nikdo nečeká. Možná jsem měl napsat "do hajzlu" místo "pod stůl".

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 12:55:44     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jo, to by mohlo být.

    Paradoxně se na to dá taky koukat tak, že takhle máš alespoň kruháč. Sice je ti k hovnu, protože ta křižovatka průměrně inteligentní opici stačila, sám bys ho nekoupil ani smykem, ale máš ho. Vždycky jsem chtěl mít nějaký kruháče. :)))

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 13:04:43     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Pokud máš stavební firmu, nebo se jinak účastníš, tak sice máš kruháč, co jsi nechtěl, ale také něco v cache...

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 13:07:22     Reagovat
    Autor: coyot - Nezahualcoyotl
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Neřeknu bazén, tenisový kurt či golfové hřiště, ale vlastní kruháč, to už je opravdu snobárna těžkého kalibru. ;-)

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 13:18:39     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jsem na ně zatíženej. Už jako dítě jsem si nejradši hrál na kruháče. :)

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 20:48:07     Reagovat
    Autor: shane - schn
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    feudál si bere, protože má právo, ale když si chce brát feudálův šafář nebo purkrabí, tak to dopadne stejně, jako když si chce brát demokraticky zvolený politik. A jak historie ukazuje, šafář či purkrabí si budou brát a pokud to budou dělat tak, aby byl feudál spokojen, tak jim to projde, protože na poddaný sere pes, dokud má feudál plnej talíř.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 10:47:38     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re:
    Monarchii ano, ale ne osvícenou... Osvícený panovník (ve smyslu Josefa II) který je přesvědčen o tom, že jen on sám ví vše nejlíp a snaží se to prosadit, je sice pořád o něco menší zlo než demokracie, ale už ne o moc.

    Z mého pohledu je důležité, aby v takové monarchii bylo dobře nastavené a fungovalo vyvažování moci. Tedy ne ludvíkovské „stát jsem já“ ale ani dnešní podoba monarchy, coby kladeče věnců v „korunované republice“. Jako velmi slušné se mi jeví uspořádání Holandska v době vlády královny Wilhelminy, nebo naše Rakousko resp. Předlitavsko - v obojím případě do doby zavedení všeobecného hlasovacího práva.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 13:15:30     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Protože už mám od zkoušky dost dlouho (a pamatuji si jen nejistý mix několika set let vývoje monarchie) a asi nebudu sám, dovoluji si Tě poprosit o stručný nástin takového uspořádání (hlavně s důrazem na to vyvažování moci).

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 14:36:19     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Už nějakou dobu uvažuju o tom, že napíšu článek na tohle téma, ale jak se znám, tak to nebude ani do Vánoc. Takže v rychlosti několik prvků, které shledávám zásadními. Netvrdím, že se uplatňovaly vždy souběžně apod.

    Základním prvkem toho vyvažovají je to, aby se v jedněch rukou (či v jednom orgánu) nepotkala moc stanovovat pravidla a moc vybírat peníze na jejich prosazování. Dnes parlament odhlasuje nějaké daně, tím samým parlamentem tak nějak z definice držená vláda a jí ovládaný aparát je vybírají. Dříve sice mohl panovník vypsat nějakou tu berni, ale pokud mu ji neschválil sněm, měl smůlu. Přitom ale měl určité stálé příjmy (v dřívějších dobách Přemyslovců a Lucemburků např. urbura , později měli Habsburkové rozsáhlý soukromý majetek získaný převážně podnikáním ), takže na druhou stranu nebyl tak úplně snadno vydíratelný a na parlamentu/sněmu závislý. Když se panovník a sněm nedohodly, jelo se po starém dál a ani pro jednu stranu to většinou nebyla tragedie*.

    Jako hlavní trojúhelník, kde by mělo vyvažování probíhat vnímám trojici panovník-stát (založený převážně na smosprávě, viz níže)-občan.

    V rámci tého hlavní zásady se přikláním k modelu, kdy zákonodárnou moc na celostátní úrovni má panovník, právo schvalovat peníze nějaký parlament a výkonné složky nechť jsou částečně v pravomoci panovníka a částečně například obcí. Tj. panovník nechť má malou armádu, sněm nechť svolává nějakou obdobu zemské hotovosti, do které budou podle předem připravených pravidel přispívat obce a občané (ať už přímou službou, materiálně nebo finančně).

    Důležitý je i princip delegování směrem nahoru. Základem státu je občan a obec, ne centrální orgány**. Centrální vláda a panovník by se měli starat právě jen o věci společné ve smyslu „sdílené“, nikoli „obdobné“ či „obecné“. A také pouze a jen na tyto věci smí vypisovat daně. Tj. například o obranu země ano, ale už ne o to, jaké smějí stát v obcích vodovody, jaké mají být rychlostní limity apod. Pokud se v těchto věcech obce či jejich část domluví na nějaké koordinaci, nechť si ustanoví nějakou instituci, případně vyberou soukromou firmu, tu pověří výkonem toho, co chtějí řešit a zároveň nasypou peníze. V poněkud pokroucené podobě to ostatně funguje i dnes, kdy si některé obce „pronajímají“ městskou policii obcí jiných.

    S tím samozřejmě souvisí toky peněz. Současný stav považuji za vrcholně perversní, protože většinu příjmů obcí tvoří to, co jim přepustí centrum a i ty příjmy, které mají obce přímé (např. daň z nemovitosti), mají pouze z rozhodnutí celostátního parlamentu. Tohle je přerozdělování a přesměrovávání je potřeba zarazit. Centrální vláda nechť vybírá daně na obranu a těch pár dalších věcí, které bude eventuálně zajišťovat (soudy vyšších stupňů), ale na nic víc. Třeba by se nakonec ukázalo, že těch pár peněz jí lidé dají i dobrovolně. Obce nechť zajišťují příjmy tak, jak budou umět a jak si to jejich občané dohodnou.

    Pokud jde o demokratické prvky, tak z jichž naznačených důvodů bych výrazně omezil moc centrálního parlamentu a jeho řekněme přímo-zastupitelskou roli. Dovedu si představit jednu komoru parlamentu zcela nevolenou (s mandáty dědičnými, virilními a částí členů jmenovanou panovníkem) a jednu volenou buď nepřímo (zástupci obcí či provincií/krajů a la nizozemský Senát), nebo volenou v rozumném kuriálním systému (ten mělo Předlitavsko), případně i s censem (daňovým, podle vzdělání) nebo mírně zpoplatněným volebním právem (lístek platí když je v obálce i tisícovka). Jako klíčové zde vidím zkomplikovat ovládnutí parlamentu podplacením jedné největší skupiny obyvatel (např. městské dělnictvo), pročež je IMHO žádoucí rozbít elektorát a parlament na několik skupin menších a při hlasování pak vyžadovat většinu v každé z nich. Že se pak skoro nic neschválí? Bingo!

    Vcelku samozřejmou věci pak je absence jakékoli obecné celostátní policie. Pokud si bude chtít policii zřídit obec, ať si ji zřídí. Ale z peněz, které pocházejí výhradně z jeho obvodu, nikoli ze peněz, přelitých ze druhé konce státu přes státní kasu. (Opět, budou-li se chtít městské policeijní sbory složit na laboratoř či vrtulník a dají-li jim na to obce peníze, nechť si poslouží).

    Panovník by měl mít právo vstupovat do sporů občanů se státní mocí resp. samosprávou. Dovedu si představit více forem, např. nějaký nejvyšší odvolací správní orgán, nebo právo panovníka zrušit libovolné nařízení libovolného existujícího veřejného orgánu (státního či obecního). Tohle právo dřív panovník míval a např. František Josef ho docela často ve prospěch svých poddaných využíval (prý to často dělal i František II (I) a Ferdinand V, ale z té doby nejsou prameny ještě tak snadno dostupné, kdežto z dob Františka Josefa už se toho dost dochovalo.
    ____
    * Pokud tragedie hrozila, například když stáli Turci před Vídní, tak byly k dohodě naopak tlačeny obě strany
    ** mj. z tohoto důvodu se domnívám, že by měl být obnoven institut domovského práva a státní občanství by se mělo odvozovat od tohoto institutu.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 16:09:02     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Díky. Bylo by to na delší debatu, ale s řadou myšlenek souhlasím (bohužel s dědičnými prvky systému mám jakýsi problém, ale konečně byli v historii i panovníci volení stavy, ne?).

    Jaký zpoplatnění tisícovkou? Doufám, že se pořád bavíme o té variantě, kdy se vrací ten litr, co dostanu s volebními lístky a který mohu spolu s vohnouty slavnostně propít :-)

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 16:18:03     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ano, byli voleni (obvykle) stavy, což bylo občas příčinou mnohého bordelu, z dneška tak důvěrně známého. Čím méně do toho mohly stavy strkat rypák, tím lépe pro Korunu.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 16:40:09     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Skutečně volen v pravém slova smyslu byl pouze Jiří z Poděbrad. A i ten projevil dost moudrosti k tomu, aby se nesnažil zakládat dynastii, ale vrátil korunu zpět legitimním dědicům.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 16:50:21     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No dá se to i tvrdit třeba i o Janu Lucemburském, o taškařicích s různými Zimními krály nemluvě.

    IMHO je to v pořádku, pokud dynastie vymře. Dále by měla existovat pojistka ve formě možnosti sesazení panovníka za přesně definovaných podmínek (kretenismus a podobné vlastizrady).

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 21:01:03     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ano, u Jana Lucemburského se asi de facto o volbě mluvit dá, ačkoli de iure šlo samozřejmě o dědičnost po ženské linii. Volby Fridricha a Jiřího byly z mého pohledu nelegitimní.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 21:25:22     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Pokud si to dobře pamatuji, tak ta svatba s Eliškou byla až po značném nátlaku českého poselstva. Klidně jsme mohli mít jako krále Walrama.

    A to máte taky hrátky s Korutancem, ale to je celkem jedno. Podstatné je, že stavy tady v Koruně do toho mohly kecat nad zdravou míru a usadilo se to až po Bílé Hoře. Své by o tom mohl říct třeba i Zikmund Lucemburský. Mimochodem i po jeho smrti tu půlka stavů nabízela korunu Kazimíru Jagellonskému a druhá půlka Albrechtu Habsburskému... České stavy měly zkrátka nadstandardní postavení a ne vždy to bylo ve prospěch Koruny.

    Mnohem rozumější by byla striktní primogernitura, ovšem s tím, že stavy do toho vstupují jenom při splnění přesných podmínek, coby pojistka a nikoli tvůrce vlastní politiky.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 16:37:57     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Já naopak dědičnost vidím jako velmi stabilisující prvek a dovolil bych si tvrdit, že minimálně české dějiny toto potvrzují. Chápu ale, že agnostici apod. mohou mít problém právě s tím, že dědičnost je v podstatě jen jiným popisem konceptu panovníka z Boží milosti (jako protikladu k hlavě státu z rozhodnutí lidu, ať už v celonárnodních volbách nebo na nějakém sněmu).

    Panovník, resp. dynastie se volí tehdy, pokud stará vymře. K tomu vlastně v české historii nedošlo nikdy*, byť před přijetím Pragmatické sankce nebylo jasno v tom, jak se má vlastně dědit v ženské linii, což vedlo k problémům při vymření Přemyslovců a později Lucermburků po meči. Mám dojem, že zemské právo umožňuje za určitých okolností zbavit panovníka trůnu ve prospěch jeho nástupce, ale neznám detaily.

    V české historii má tradici „přijetí“ panovníka, což ale nebyla volba. To bylo vyjádření uznání práva následnictví a složení přísahy věrnosti.

    Ano, tisícovkový census může mít klidně tu zmiňovanou podobu.
    ____
    * Dokonce ani v případě Ferdinanda I Habsburského - ten byl ve vedlejších zemích normálně uznán coby manžel Anny Jagellonské, jen v Království Českém mu stavy dělaly problémy, protože potřebovaly zamáznout nějaké dluhy.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 22:16:40     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Hodně jsem o tom přemýšlel (já tu bolest vydržím) a to zejména z důvodů, proč takový systém de facto nefunguje (jak říkáš, "korunované republiky).

    Osobně si myslím, že čím více moci (ekonomické, informační, majetkové, atd.) je rozloženo mimo tradiční panovnický rod a jiné rody dědičně se nacházející u moci (třeba dědiční členové sněmovny), tím je těžší toto uspořádání udržet. Dále čím více je nejisté jak bude majetek rozdělen zítra, tím těžší je toto udržet. V rychle se měnících podmínkách rozvoje technologií, změny významu zdrojů, atd. jdou tradice stranou, navíc se s nimi vynořují lidé, kteří mohou nasednout na novou vlnu a jakmile na ní vydělají, mohou začít chtít i svůj podíl na rozhodování. No a pokud se nenarodili "správně", budou mít snahu systém změnit tak, aby "správné" narození nemělo význam (nebo ho mělo menší). Ti, kdo nejsou "správně" narozeni, jim za slib podílu budou často ochotni naslouchat (nebo pod pohrůžkou, pokud si vytvořím oblast kontrolovanou mými silami, např. drogové kartely).

    Shrnuto, myslím, že rychlé změny monarchiím škodí, protože tyto vznikly a vyvíjely se za jiných podmínek). Půda byla věčná, zatím co softwarová licence na cosi tu včera nabyla, dnes má hodnotu nad všechna pole a zítra poloviční. Investice přenášené klikem přes půl planety také nevytváří stabilní pozici "mocných". A pokud legální moc není podepřena silou, začíná vyčerpávat svou setrvačnost a nakonec se stane obětí momentálně silnějších.


    Na tisícovkový cenzus se těším. Litr dobrej ;-).


    Komentář ze dne: 06.07.2014 23:03:57     Reagovat
    Autor: mhafan - mhafan
    Titulek:teorie neprisla
    zacalo to slibne a ja se tesil na nejakou teorii. Neprisla.

    Chapu clanek spravne, ze cilem bylo objasnit motivaci proti-motoristickych jedincu? V clanku se rozebiraly fenomeny, ktere muzou mit vliv na motivaci tech "neorganizovanych". Vycet nejspis nebude uplny, ale ja bych s nim souhlasil.

    Zaverem otazka: jsou motivy tech organizovanych fundamentalne totozne s motivy tech neorganizovanych? Je rozdil pouze v tom odhodlani "neco pro to udelat"?

    Rekl bych, ze skupina tech organizovanych je o nekolik radu mensi nez ta druha skupina. Lze je tudiz vysetrovat jednotlive.

     
    Komentář ze dne: 07.07.2014 17:55:57     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: teorie neprisla
    Opravdu:"
    Čtu komentáře a zamýšlím se nad tím, proč jsou lidé tak nesnášenliví a agresivní vůči autům a dopravě. Pak se zamýšlím, jak by to asi vypadalo, kdyby nebouralo BMW ale Favorit. Pokusím se to z mého pohledu trochu analyzovat. " je slibný začátek a co autor slíbil, to splnil.
    Nelze než dodat citát z jiného uměleckého díla:"Všecko to nebylo k ničemu, kopeček se rozhrnul, vykoukla žížala..."

    Komentář ze dne: 06.07.2014 23:05:21     Reagovat
    Autor: Atomcraft - Neregistrovaný
    Titulek: Proč omezování dopravy?

    Ano nadělaní obrubníků kolem tramvajového pásu znemožňuje předjet cyklouše který se vleče do kopce 3 km/h a za ním se táhne kolona nadávajících řidičů ...
    Nadávají však oprávněně ???

    Jenže ty zklidňující obrubníčky, které vás klidně otočí na střechu tam nevznikly samovolně. Vznikly proto, protože zmrdi se ve městě předjížděli a to s oblibou po tramvajovém pásu za plného provozu i mezi tramvajemi.

    Je to reakce na 90% zmrdů za volantem a zmrdi se tomu diví. Každý druhý nedá přednost chodcům vystupujícím z tramvaje kde je zastávka vyznačena jen pruhem na silnici i když tramvaj není blecha a je vidět...
    Neřekl bych, že podjetí stojící tramvaje je přestupek, ale úmyslný pokus o vraždu.

    Obrubníčky to pravda nevyřeší, lepší by byla hned kulka do týla. To samozřejmě neplatí jen na zmrdy za volantem ale i na dobytek, který jede na kole po dálnici, nebo chodce, kteří přecházejí 4 proudou silnici mimo vyhrazené místa...

    Zklidňování dopravy , šikany, blokanty, hrboly je výsledek reakce jedněch zmrdů na druhé nic víc.

     
    Komentář ze dne: 06.07.2014 23:09:18     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Proč omezování dopravy?
    Děkujeme za excelentní ukázku myšlení „akcelerátora“. Ale opravdu to nemuselo být.

     
    Komentář ze dne: 06.07.2014 23:11:00     Reagovat
    Autor: acko - acko
    Titulek:Re: Proč omezování dopravy?
    Já proste nechpu, proč si někdo může myslet, ze 90 procent řidičů jsou zmrdi.

    Objasnite mi to prosím, jak k tomu poměrně nvyhodnemu poměru došlo?

     
    Komentář ze dne: 06.07.2014 23:18:40     Reagovat
    Autor: mhafan - mhafan
    Titulek:Re: Re: Proč omezování dopravy?
    pripomina mi to jednu odborarskou demonstraci v Praglu, kde hlavni odborar volal do mikrofonu silnym hlasem, ze vyzyva vladu k odstoupeni, anzto si to preje cely narod. Pak se nejspis prihlasilo par jedincu, kteri si odstoupeni neprali a hypotezu tak zneplatnili. Odborari a socdem pak uz rikali radeji (tusim) 90 procent naroda.

    90 je holt hodne :-)

     
    Komentář ze dne: 07.07.2014 00:08:32     Reagovat
    Autor: Kadel - Karel
    Titulek:Re: Proč omezování dopravy?
    Koukám, že se Vám zalíbilo slovo zmrd. Takže Vám dopřeju vytouženého:

    Milý zmrde. Až kvůli všemožným "zklidňovacím" dopravním úpravám (obrubníky, zúžené pruhy, ostrůvky, travnaté tramvajové pásy apod.) neprojede zácpou sanitka, ve které budete ležet Vy a lovit v levé fusekli poslední atomy života, bude Vám nadávání na zmrdy platné jak Sněhurce vodní lyže. Pak si uvědomíte pořadí priorit při "budování veřejného prostoru". Jenže bude pozdě.

    Ne, nepřeju vám to v reálu. Jen se zamyslete, máte-li čím.

    Ostatním pak doporučuji velmi výživnou moji diskusi na serveru Nakole.cz na toto téma, dohledejte si sami, některé perly tamních diskutujících za to stojí :-)


     
    Komentář ze dne: 07.07.2014 07:40:43     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Proč omezování dopravy?
    Ja mu to preju. Nicmene v sanitce by to sam neocenil. Ale ma jiste homosexualniho partnera, rodice... Jen at sleduje zklidnenou sanitku a hryze si nehty. Presne takovejm kurvam to ze srdce preju. Co zasejes, to sklidis.

     
    Komentář ze dne: 07.07.2014 07:55:29     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Re: Re: Proč omezování dopravy?
    Sorry, ale tohle je poněkud zu viel i na Tvoje poměry, a to už je co říct. Jemu budiž, i když i to je trochu na hraně, ale jeho partnera a rodiče do toho netahej. Ostatně nebyl jsi to ty, kdo tu všeobecně vstoupil ve známost jako ten, kdo tuto kategorii "útoku oklikou" zásadně neschvaluje a BANuje za ně na první dobrou?

     
    Komentář ze dne: 07.07.2014 09:15:42     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Proč omezování dopravy?
    Vyliz si prdel kadrovacky moralisto.
    Tu sanitku mohou potrebovat mi blizci stejne jako ti jeho. Pokud je takova kunda, ze mu to pripada fajn, at to napred zkusi, zjisti, jaky to je a v cem je ceho cena. Ja riziko vnimam, on ho asi musi zkusit, aby vedel, cemu tleska a je rad, ze jsou veci zkurveny.

     
    Komentář ze dne: 07.07.2014 09:30:09     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Proč omezování dopravy?
    Rekce jako obvykle na úrovni, přesně jak to má být. OK, dejme tomu, žes mě přesvědčil, že je debil co si nic lepšího nezaslouží. Nic to nemění na tom, že jeho příbuzní, tvoji příbuzní a moji příbuzní mají s tím, že je debil, všichni zhruba stejně společného. Nebo možná ne, ale to nemůžeme vědět jistě, protože dement z něj mohl vyrůst jak díky rodičům/ sourozencům/ přátelům, tak jim navzdory. Je tedy poněkud absurdní, aby tady cosi o kádrujících moralistech psal morální kripl, co škatulkuje lidi "on the fly" jako málokdo jinej, a na základě toho klidně odepíše nedefinovaný počet úplně neznámých lidí, protože tím jejich syna/ bratra/ registranta ztrestá za to, že je kretén, nemyslíš? Patrně asi opravdu ne...

     
    Komentář ze dne: 07.07.2014 09:58:32     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč omezování dopravy?
    Idiot tleska mrzaceni infrastruktury, ktera je dulezita i kvuli jinejm vecem nez lecbe jeho malyho sebevedomi tim, ze je rad za kazdou sabotaz plynulosti dopravy. Jeho pribuzni/kamaradi jsou mi u prdele. Zajimaji me jen ti mi, jejichz omezeni on tleska, tak proc mu nepoprat jeho vlastni mediciny. At ma co nejdrive, co chce, ne?

    Zkus se ridit hlavou a ne pocity v podbrisku...

     
    Komentář ze dne: 07.07.2014 10:19:08     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč omezování dopravy?
    Když si ještě jednou přečteš, co jsem napsal, tak zjistíš, že o něm už se vlastně vůbec nebavím. Takže to vokecáváš sice hezky, ale bohužel něco úplně jiného, než by bylo potřeba. Pokud tedy nepočítám tu část "jsou mi u prdele" a to nepočítám, protože "jsou mi u prdele" a "vědomě jim přeji, aby je vezla rychlá a nedovezla, protože tím vytrestám jednoho trotla" se obvykle považuje za dva rozdílné stavy. Nebo už jsi na tom se vztahem k okolí tak zle, že to máš prostě natolik hozený jinak, že "nezajímá mě" je synonymem pro "z nespecifických důvodů mu přeji to nejhorší"...?

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 09:12:14     Reagovat
    Autor: Pat Bateman - georgetown
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč omezování dopravy?
    Pokaždé, když čtu výlevy ZZR, tak si říkám, jestli je to jenom troll, nebo opravdu takový asociální retard. A pořád se nemůžu rozhodnout ....

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 07:41:47     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč omezování dopravy?
    Hele, ted uz jsi slovo "retard" napsal spravne a ne s "t" na konci! Rostes, chlape! V souvislosti s tim pravopisem budu radsi, kdyz na me budes mit ten nejhorsi nazor, jaky dokazes 8o)

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 08:04:42     Reagovat
    Autor: gilhad - gilhad
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč omezování dopravy?
    Dle svého prohlášení není, narozdíl od nás, co máme rodiny a přátele, CyklounZZR osamělý, protože ON má motorku s výfukem.

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 08:19:05     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč omezování dopravy?
    Je sranda, ze ti nejvetsi zoufalci se ozvou jen kdyz je jich vic a citi se tak ve skupine silnejsi.
    I kdyby byla pravda, co pises (a samozrejme pravdu mas, jen ja, srac, to nikdy nepriznam), tak to nezmeni tvou beznadejnou situaci. I kdybych mrdal mrtvy prasata do prdele, nebudes ode vsech min odkopnutej...chapes?

    Vypisovanim se z toho, ze mam neco, co ty mit nikdy nebudes, si to nepricarujes a frustrace se nezbavis i kdyz budes kolektivisticky psat cizim lidem "my" a budovat svuj virtualni obraz. Kdyz pak vypnes picitac, realita te zase semele. Kdyz pak budes chvili zticha, zaslechnes z dalky me "muhehe", ktere bude patrit jen a jen tobe.

    8o)

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 08:41:27     Reagovat
    Autor: gilhad - gilhad
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč omezování dopravy?
    Jeee, to je tak krasna projekce tvých problémů do jiných, že už jsem to dlouho neviděl. Napíšeš mi ještě něco zábavného?

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 08:52:01     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč omezování dopravy?
    Hezkej pokus...ale jen zvyraznuje ten vnitrni zapas, ktery je patrny z tveho prvniho prispevku.
    ...a ted se to zacykli, ty budes psat to stejny jinejma slovama a rozjedes frustrati kolotoc. to je bezbreha nuda. Takze ja na tuhle "debatu" seru a ty muzes drzet hubu. Vyhrajou nevinni, OK?

    8o)

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 08:06:03     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč omezování dopravy?
    Mozna to pro tebe bude prekvapeni, ale tvoje moralisticko-vychovny kyble, ktery jsou jeden jak druhej, ve kterych se bijes za prava idiotu, nectu uz nejakou dobu. ale nektery prispevky pisu jen pro tebe, abys se zase mohl odvazat a ukazat celymu svetu, ze jsi ten nejspravedlivejsi ze vsech...i kdyz na to sere pes 8o)

     
    Komentář ze dne: 07.07.2014 19:27:31     Reagovat
    Autor: Jindra8526 - Jindra8526
    Titulek:Re: Re: Proč omezování dopravy?
    Karle, obecně máš pravdu, šikany, zužování a opruzy jsou lumpárna, někde ovšem svoji funkci mají. Jako třeba ty bobky oddělující tramvajový pás na nábřežísměrem od Vyšehradu na Palačák.

    Ty tam nejsou kvůli cyklounům ale kvůli té tramvaji. Když tam nebyly, byl tramvajovej pás zasekanej autama a tramvaje stály. Teď jedou.

    Někdy cedule nestačí, musí se hardwarově zasáhnout. Byl jsem to zkouknout v sobotu, cyklounům bych tam bez problému dal zákaz, po chodníku i náplavkou mohou, je tam i značená ta cyklotrasa. Sanitka nebo hasiči mohou právě po kolejích, takže tam nějakej špunt nevzniká.

    Projel jsem i tu Novodvorskou, zespoda od Braníka až na Lhotku či kde to končí.
    Tam je vytvořená fakt exemplární cykloprasárna. V místech, kde je dvoumetrovej asfaltovanej chodník po kterém nikdo nechodí si vytvoří cyklopruh a seberou jeden jízdní pruh ve stoupání? To je cykloteror a měli bychom se nějak bránit.

    Jinak obecně, pokus o kategorizaci uvedený ve stati považuji za zbytečný a nepovedený.

    Vždy je potřeba se ptát:
    Komu to prospívá?
    Kdo to platí?

    Odpověď je celkem jednoduchá, skupinka aktivistů z těhle vopičáren má korýtko.
    A platíme to my všichni.

    Poblouzněné nosiče vody co dělají křoví profesionálním dojičům není třeba nijak zkoumat, každá blbost si najde spoustu horlivých zastánců.

    Co je potřeba udělat je říznout zdroje těm profesionálním revolucionářům šlapnout na krk.

     
    Komentář ze dne: 07.07.2014 01:26:56     Reagovat
    Autor: sdfsdf - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Proč omezování dopravy?
    Jezdím tramvají celý život, řidičák nemaje a jestli jsem za cca 30 let zažil jedno, nebo dvě auta, co projela okolo stojící tramvaje v zastávce, tak to je hodně. Nasere to, vyděsí a může to skončit nehodou v neprospěch vystupujícího cestujícího. Přesto nevěřím, že jsou řidiči taková hovada ...

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 10:21:50     Reagovat
    Autor: integrale - integrale
    Titulek:Re: Re: Proč omezování dopravy?
    Přesně tak. Za posledních x let jsem to zažil v řádech jednotek, a obvykle se jednalo o řidičky, které stejně dřív nebo později někoho zmrzačí nebo zabijí prostě proto, že jsou na světě samy. A je úplně jedno kdy a kde to bude, je to neodvratné jako přírodní pohroma nebo smrt libovolného jednotlivce.
    Tyhle dámy prostě nikdy neměly získat oprávnění k řízení. To je celé. Mají-li tyto osobnosti řidičák, znamená to, že je to doklad k ničemu a je třeba jej buď zrušit, nebo výrazně přehodnotit jeho funkci.
    Kvůli 3-4 takovým káčám za rok buzerovat stovky tisíc ostatních, "normálních" lidí je typický produkt chorého politického mozku a ukazuje na nepotřebnost a zbytečnost politiků a úředníků. Je třeba je buď zrušit, nebo výrazně změnit přehodnotit jejich funkci.

     
    Komentář ze dne: 07.07.2014 07:19:53     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Proč omezování dopravy?
    Demagogickej kokote...

     
    Komentář ze dne: 07.07.2014 08:25:25     Reagovat
    Autor: pivak - pivak
    Titulek:Re: Proč omezování dopravy?
    Ja prechazim 4 proudou silnici naprosto bezne mimo vyhrazena mista a nikdy jsem nemel ja, ani ridici problem.

     
    Komentář ze dne: 07.07.2014 14:18:30     Reagovat
    Autor: ptak - ptak
    Titulek:Re: Re: Proč omezování dopravy?
    Stejný adrenalin a vyjde to levněji než bungee jumping? :-)

    Váš přístup je nepochybně lepší (nikdo neutrpěl škodu) než přístup sociálního projektanta, který dal na rychlostní komunikaci R7 u ruzyňského letiště přechod pro chodce se semafory (opakované nehody)

     
    Komentář ze dne: 07.07.2014 09:46:41     Reagovat
    Autor: Karkulka - Karkulka
    Titulek:Re: Proč omezování dopravy?
    Aha, takže všecko co není cyklista je "dobytek"? To je jistě zajímavé, protože jako chodci se mi poměrně často stane, že zatím co řidiči zastavují abych mohl přejít po přechodu, cyklista tam vletí a tak tak že mě nesrazí. O ježdění cykloušů po chodnících, či za šera "na batmana" ani nemluvě.

    Komentář ze dne: 07.07.2014 00:06:28     Reagovat
    Autor: 809Kocur - 809Kocur
    Titulek:Jo znám.
    Kdysi kdosi nadával na mě v hospodě, že jezdím příliš rychle po jeho silnici před domem. Vyhoržoval, že mě za to "sejme". Prý mu to chlapi v hospodě rozmluvili, že bu mu pak úřad sebral bouchačku, kdyby někoho fyzicky napadl. Dotyčný byl členem mysliveckého sboru. A tak na mě mířil jenom holí, namísto brokovnice, když mě uviděl jet.
    A teď to hlavní: Mysleli jste si, že tam jezdím přes 100 km/h na motorce? Kdepak, tehdy jsem tam jako 15letý kluk jezdil na kole. Většinou tak asi dvacet, pětadvacet km/h. Jeho "míření" holí mě donutilo jezdit tam přes třicet, aby mě nestihl napadnout,..

    Takže je úplně jedno že máte BMW, Audi. I pitomé šlapací kolo s přehazovačnou (v kopcovitém terénu nepostradatelná věc) je něco, co může vyvolat v některých jedincích nenávist.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 09:14:17     Reagovat
    Autor: Pat Bateman - georgetown
    Titulek:Re: Jo znám.
    Tohle snad neni možný, to už sis musel vymyslet. Ani myslivec přece není takový retart, nebo jo? :-P

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 07:34:09     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Jo znám.
    Retart? Ne, to myslim ani myslifec nebude 8o)

    Komentář ze dne: 07.07.2014 00:25:51     Reagovat
    Autor: gilhad - gilhad
    Titulek:Je to horší
    Spousta lidí je ochotná omezovat ostatní v domění, že jicgh samotných se to netýká, protože mají "dobrý důvod", nebo libovolná jiná výmluva. A navíc si ani tento dvojí metr vůbec neuvědomují.

    Doslovný citát jedné bývalé úřednice: "To jsem vždycky koukala, jestli nese tašku a říkala si, jen aby v ní taky něco bylo, jinak si panáčku počkáš aspoň půl roku nebo víc. Jó to byly doby, né jako dnes, kdy je všude ta korupce."

    Takovým lidem nevysvětlíš, že když jako budou pokutovat ty piráty, takže to znamená i je, pokud budou dál jezdit tak, jak jsou léta zvyklí. Oni přece piráti nejsou (jen nedodržují rychlost, neznají značky a nepřipustí, že na křižovatce může mít přednost i někdo jiný než oni.)

    Komentář ze dne: 07.07.2014 01:46:38     Reagovat
    Autor: 809Kocur - 809Kocur
    Titulek:
    Víte, proč je potřeba dodržovat 30 km/h u školy v sobotu v 6 ráno v půlce července? Mohl by tam stát policajt. To je přesně ono. :(

     
    Komentář ze dne: 07.07.2014 05:35:46     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re:
    Myslim, ze to v tuto dobu neni treba opicajt neopicajt. Nechas to hodit do spravniho rizeni, na miste nic nepodepises a jak ve SŘ trochu zadupes na urednika, tak mas pokoj.
    Tohle byla specialita (mereni v noci, o vikendu a o prazdninach) MP ve Svitavach u skoly a skolky na ulici smerem na Lanskroun. Ted uz tam jsou cedule "PO-PA 7-15" a MP onanuje s radarem na rovince asi 100 metru od cedule konec obce, samozrejme ve smeru vyjezdu na Brno...asi zase napisu nejakej dopysk 8o)

    Komentář ze dne: 07.07.2014 05:50:28     Reagovat
    Autor: Mika Hentamten - Neregistrovaný
    Titulek:
    Názory uvedené v tomto článku jsou přinejmenším podivné...

     
    Komentář ze dne: 07.07.2014 08:48:26     Reagovat
    Autor: CzechDave - viktora
    Titulek:Re:
    A pročpak, smím-li se zeptat? Že by potrefená husa a tak dále? ;-)

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 08:34:52     Reagovat
    Autor: Mika Hentamten - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Zeptat se samozřejmě můžete a kdyby jste se zdržel těch invektiv, tak bych Vám i odpověděl. ;-)
    To platí i pro autora příspěvku níže.

     
    Komentář ze dne: 07.07.2014 09:18:52     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re:
    Pro opicajta nebo jeste nepotrefeneho ovcana jiste ano. Pokud jsi opicajt, tak koukej ty svine za my prachy pracovat a ne chatovat...a pokud jsi jen pako, tak pockej, oni te opicajti vyleci...

    Komentář ze dne: 08.07.2014 03:02:28     Reagovat
    Autor: edois - edois
    Titulek:Žádost o radu
    Ahoj,

    hezkej článek, napadla mě situace, co se mi stává za humny. Jestli na to někdo bude mít nějakou jednoznačnou odpověď (ne typu lidi jsou nedočkaví kreténi, to už dávno vím).

    Máme kousek od nás připojování na hlavní (konkrétně Českobrodská a Do Říčan) a skoro každej den je tam nehoda (většinou kvůli tomu, že i zleva i zprava někdo někoho z vedlejší pustí, ale druhý zprava toho prvního podjede a potkají se, občas je to i ten z vedlejší a ten zleva z hlavní).

    Občas mam pocit, že semafor by pomohl, ačkoliv je nesnášim, tady fakt prostě nevim, sami jsme s tim začali mít problém až ve chvíli, kdy tam bylo tolik bordelu, že jsme o to píchli. Pokud teda nepočítám, že žena je z toho nervní, ale neni kráva, aby na tu hlavní vjela, když neni místo. Napadá někoho lepší řešení? (krom toho, že by lidi mohli mít víc trpělivosti, což nelze dosáhnout ani nejhoršim sociálnim inženýrstvim)

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 10:26:56     Reagovat
    Autor: integrale - integrale
    Titulek:Re: Žádost o radu
    Co zkusit auto, který se hne?

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 10:40:55     Reagovat
    Autor: edois - edois
    Titulek:Re: Re: Žádost o radu
    Nepochopili jsme se, my s tím tolik problém nemáme, jde o to, že je tam prakticky každej den bouračka, takže tam pak bývají zácpy a válí se tam bordel (protože to po sobě nikdo neuklízí). Ptám se jen na to, jestli si myslíte, že na některých místech je semafor (zapnutý třeba jenom ve špičce) ospravedlnitelný nebo zda je globálně vnímáte jako zlo a jestli někoho nenapdadne lepší řešení, než semafor :)

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 10:43:04     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Žádost o radu
    Jiste, ze nekoho napadne lepsi reseni. Mimourovnove krizeni a pripojovaci pruh.

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 07:11:53     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Žádost o radu
    Dival jsem se na mapu a mimourovnove krizeni rozhodne neni to, cemu by se dalo rikat "lepsi reseni". Spis to z mnoha duvodu, z nichz je financi narocnost jen jednim z rady, splnuje vsechny predpoklady pro zarazeni kategorie "pekna blbost".

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 08:21:11     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Žádost o radu
    Vidis, kdybys znal namisto reseni krucialni otazky, zda se retard pise s 'd' nebo s 't', souvislosti, tak bys mohl vedet, ze
    zrovna v souvislosti s touto krizovatkou dava mimourovnove krizeni sakra dobry smysl, dokonce az tak dobry, ze ho RSD uz davno planuje (a bechovicke blbstvi tomu dava na prdel, takze se tam trapi mimo jine i s provozem na teto krizovatce).

    Samozrejme mimourovnove reseni nespociva zrovna v prostoru teto krizovatky, ale ve vybodovani useku R1 511 a prodlouzeni Sterboholske radialy az k Uvalum. Pak se z teto krizovatky stane bezna obsluzna krizovatka, kde se bude vyskytovat jen mistni provoz a problemy s ni uz zase nebudou, jako nebyly desitky let.

    Takze az zase budes psat, ze by se prazakum do reseni dopravni situace v Praze nemely plest naplavy z druheho konce republiky, tak si vzpomen na to, jak jsi tuto prazskou krizovatku navrhoval resit kruhovym objezdem... :-)

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 08:42:11     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Žádost o radu
    Ty RSD neco veris a prebiras od nej nazor, ze je to "neco" spravne? Hustyyy...

    Pak je nejake blablabla, kterys mel napsat k veci spis tazateli a ne me, protoze me je to u prdele.

    No a nakonec...mistnak se zde zeptal, jestli by TAM (teda neresil nejaky dostavby kdesi v hajzlu na ktery by cekal 10 let) mohl byt semafor a ja na tvuj hloupy nazor "nejlepsi by bylo mimourovnove krizeni" napsal, ze ne a ze urednicky reseni je "dame tam kruhac".
    Pokud jsi svym vylevem o mimourovnocym krizeni myslel nejakou jinou situaci nekde jinde, navic kombinovanou s dostavbou rychlostni komunikace, tak jsi vlastne mluvil o koze, zatimco on/my o voze, ze? No, radeji to nechme...8o)

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 11:15:17     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Žádost o radu
    V uzemnim planu to tak je, ve strategickych planech rozvoje silnicni site to tak taky je. Verit se tomu da tak napul.

    Ze zrovna ty se citis zmermomocnen oznacovat jine nazory, nez tvoje, za hloupe, je skutecne pikantni... Ale co, vime co rikala mama Forresta Gumpa, ze? :-)

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 07:30:33     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Žádost o radu
    Pokud mate tyhle problemy se zarazovanim z vedlejsi, udelaji tam kruhac, kdyz budou pri smyslech, tak bude mit samostatnou odbocku pro odboceni vpravo. Plynulost mimo spicku ale pujde do hajzlu.

    Komentář ze dne: 08.07.2014 10:51:18     Reagovat
    Autor: Martin - Martin-jhfrttd
    Titulek:vedle ...
    Prvni čti a pak piš. Motivy, které ty fabuluješ se můžeš snadno dočíst v příme nahotě. Napovím, začni sledovat odkud maji ti aktivisté peníze a pak se zeptej proč? Komu to prospívá?

    Komentář ze dne: 08.07.2014 13:02:43     Reagovat
    Autor: Urza - Urza
    Titulek::o(
    Pokud by ale někdy dokázala vzniknout politická strana nasraných zakomplexovaných lidí, tak jich bude tolik, že odhlasují cokoliv a my jsme v prdeli nejen s dopravou.
    Pokud? By? Někdy? Bude?
    Já bych s těmi kondicionály spíše šetřil....
    Naopak ta poslední věta toho souvětí je vzhledem k jejímu časování bohužel velmi trefná.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 13:05:55     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: :o(
    Zatím se v rámci boje o koryta a podíly na tom "cokoliv" tříští do více stran. Což neznemožňuje odhlasovat "cokoliv" a nevyvrací poslední větu.

    Komentář ze dne: 08.07.2014 13:24:32     Reagovat
    Autor: Behemot - Behemot
    Titulek:Dlažba
    něco k novinkám, když už je to tu podrugý. Se na mě D-F a covere nezlobte, ale byť to je díky zyklounům, jsem jednoznačně na straně toho, že dlažba má jít do hajzlu. Naopak tohle je výplod chorých památkářů, že všude musej být kostky, protože to je jako historický a estetický a bůhví co. A co takhle uježděný bláto s hovnama a splaškama, to není historický? To bylo před dlažbou, a ještě dýl, tak je to přece über historický a estetický!

    Fakt netuším, kdo může dlažbu obhajovat. Jede se na tom hrozně, nic to nevydrží, takže jsou tam za chvilku díry, příšerný vlny a hrby, je to nepohodlný i v autě. Navíc mnohem hlučnější, pak jsou tam třicítky a takovej humus. To říkám jako řidič a chodec. Jezdím teď už přes týden prá set metrů dlážděným úsekem od Belohorské po Keplerovu a dementy, kteří by tohle chtěli udržovat, bych do toho zadláždil. Dovedu si to představit voppavdu na náměstí jen pro pěší, pokud to bude podbetonovaný a na tom nějaká moderní drobná těsná dlažba, ale ty balvany co jsou na silnicích, to je otřesný.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 13:27:59     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re: Dlažba
    Dlažba vydrží mnohem víc než asfalt, když je dobře udělaná. Mrkněte se nekdy do vojenských prostorů, po čem presouvali tanky.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 13:42:01     Reagovat
    Autor: Behemot - Behemot
    Titulek:Re: Re: Dlažba
    No jo, ve městě jezděj tanky obden, to víte, že jo…doby kdy se stavěly paneláky s průjezdama aby se tam mohly ukrývat tanky už jsou snad pryč, ne?

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 13:47:09     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Dlažba
    A dvorek? No jasně, vybetonujeme dvorek.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 14:08:36     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: Re: Dlažba
    Je to možný. V tom případě u nás nebyla jedna dobře dlážděná ulice. Co zbylo se pod kamionama (kterým bych typnul větší plošné zatížení než T-72) vlní, zbytek byl nahrazen asfaltem, který se - pozor - nevlní -pohov!

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 14:22:56     Reagovat
    Autor: Pat & Mat - Fanda do aut
    Titulek:Re: Re: Re: Dlažba
    Zcela vyjímečně bych s Podotekem částečně souhlasil.

    V našem městečku vede jedna silnice skrz náměstí a dál do hor. Je to vcelku frekventovaná silnice, kamiony s kládami, autobusy atd. Část přes náměstí, které bylo rekonstruováno a při té příležitosti předlážděna i silnice, stojí za hovno. Propady, vlny, pořád se to spravuje a pořád je to hrbaté. Část dál je původní a vyjma asi dvou překopů, po kterých zůstaly propady, je to krásně rovné. Takže buď si to za tu dobu tak krásně sedlo, že to neohrozí ani přeložené kamiony nebo dnes neumí nikdo kvalitně dláždit.

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 06:59:06     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Dlažba
    Spis se v minulosti davala ta dlazba do silnejsi vrstvy hubenyho betonu. Dneska by ji meli sazet na zkropenou vrstvu KSC (kamenivo stmelene cementem) do loze z betonu. Jenze je to ojebany, dava se to bez KSC je na zhutnenej podklad a ten suchej beton vetsinou zpracovavaji pul den, takze uz stoji za prd, nebo je tak jalovej, ze ho i zatvrdlej rozhrabe slepica. Problem je v napjatych rozpoctech a tim i levnych resenich a v pitomcich na radnici, kteri neumi ani u techto "trvalych provizorii" ohlidat kvalitu provedeni.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2014 13:28:30     Reagovat
    Autor: Behemot - Behemot
    Titulek:Re: Dlažba
    *podruhý a *pár set

     
    Komentář ze dne: 09.07.2014 23:32:11     Reagovat
    Autor: Behemot - Behemot
    Titulek:Re: Dlažba
    Po dnešku už trochu chápu všechny ty, co před kostkama, kolejema a podobným bordelem skoro zastavují. Když i 30 km/h tacho bylo na tomto hajzlu moc a měl jsem dojem, že kompresor v tom výdejníku vody co jsem vezl rozmlátím na sračky, tak to mi dalo krapet empatie.

    Můj názor na obhajovače tady těch balvanů se ovšem posunul do „pověsit je na nejbližší lampu“.

     
    Komentář ze dne: 10.07.2014 06:51:14     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Dlažba
    Ja nevim, cim by to mohlo bejt...asi chut ukazat, tzv. "neco"...ale proc maji vesnicani z cely republiky chut predelavat prahu podle svyho a zhusta prazakum navzdory? Je to, do prdele, jejich mesto, tak ho nechte jim, ne?

    Starej se, aby ve tvy vesnici nesmrdely hovna a traktory je netahaly na silnici, kdyz je na vleckach vozej pres naves z kravina na pole, aby ty traktory jezdily rychleji nez 25 knh a vubec, abyste meli obchvat a nebylo treba do vasi vesnice vubec zajizdet a zdrzovat se prekonavanim pokusu mistnich idiotu "zklidnit" tranzitni dopravu, kdyz se vam propadaji vsechny kanaly.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.