|
Vždyť se blíží projednávání nové verze silničního zákona s dalším utahováním šroubů, ne? Tak to potom není divu, že se s piráty najednou roztrhl pytel.
|
|
|
Přesně tak, je potřeba ukázat, že podobně jako jsme "nutně potřebovali" bodový systém, "potřebujeme" k němu nyní i další "příslušenství".
Nepovedlo se mi přesně dohledat, o jakých věcech se uvažuje, krom dlouho diskutovaného elektronického mýta - mohl by mě prosím někdo povolanější poučit, o co si nejspíš "polepšíme" tentokrát? Díky...
|
|
|
myslím že je to tady
http://www.osbid.org/index.php?t=article&n=clanek-dalsi-zmeny-zakona-3612000-sb-v- parlamentu-192
Ovšem pravým zdrojem tvorby revolučního práva jsou pozměňovací návrhy podsunuté narychlo do třetího čtení a k tomu se v tomto případě asi chtějí dostat
|
|
|
Uz se chysta protiopatreni :-)
http://www.bezpokuty.info
|
|
|
To vypadá zajímavě. Není v tom nějaký háček?
|
|
|
Neni v tom hacek, ale neni to samozrejme zadarmo. Pokud vim, planovana cena vychazi na cca 200 rocne +100 za kazdy reseny problem a nejaky bonusovy moznosti typu 600 rocne (6 v cene)+75 za dalsi.
Pointa je v naslednem propujceni auta dalsim ready-made firmam, ktere pripadna pokuta za nespolupraci nemusi moc trapit.
|
|
|
Jinak v cene neni spravni poplatek 800,- za zmenu v registru.
Genialni to je ve spojeni s antiradarem. Ten mi poresi policajty na silnici a tenhle for eliminuje kamerovy systemy ktery antiradar chytit nemuze protoze nic nevysilaji :-)
|
|
|
|
Háček je v tom, že úřad si může k podání vysvětlení předvolat libovolnou osobu, u které se domnívá, že je schopna přispět k objasnění činu. Protože tohle schema se presentuje naprosto veřejně, dá se čekat, že v případě aut, provozovaných touto firmou či firmami budou předvolávat majitele.
|
|
|
Proto tam nejsou zadne detaily uvedeny, dozvi se je jen ten kdo uzavira smlouvu. Krom toho firma ktera si auto pronajme uvede ze vozidlo nema a pronajala ho jine firme a teprve ta zacne mlzit.
Neni to blbe vymysleny, cely ten retezec konci v administrativni mlze :-)
|
|
|
Uvidíme. K fungování toho systému v případě, kdy je auto dál de iure majetkem člověka, který s ním běžně jezdíl jsem poměrně skeptický. Možná si ho tedy nepředvolají jako prvního, ale jakmile firmy začnou mlžit, dojde na něj.
Kdybych tohle organisoval já, tak auta na právnickou osobu* převedu a pak by to mohlo být víceméně neprůstřelné - pokud to nebude uplatňováno do daní a nebudou to řídit zaměstnanci, nevzniká ani povinnost vést knihu jízd.
Samozřejmě při že v kupní smlouvě by byla povinnost na výzvu převést auto zpět, případně by se při převodu rovnou sepsala smlouva o převodu zpátky s vhodným datem či bez data.
___
* V praxi by asi stačila spřátelená osoba fysická - řidič je pak asi dohledatelný o něco snáz než u právnické, kde o vztahu nemusí být žádný záznam, ale v běžných případech by se na to asi vykašlali.
|
|
|
IMO nemas pravdu. Leasingovku taky nikdo neprudi kdyz s jejich autem nekdo pacha prestupky.
Prevod vlastnictvi je pro tohle nevhodny, u pronajmu neni mozny aby ti s autem cokoli provedli, zvlast kdyz ho ani nemaji :-)
btw kdo tvrdi ze vsechny firmy jsou ceske? :-D
|
|
|
tak to sem v suchu, podle besipu a policie tedy nemohu být pirát, protože sem žena :D
|
|
vlastně ne pirát, ale agresivní řidič :))) oo bože... člověku je z toho na zvracení...
|
|
aké dôležité je pre médiá zamestnanie tzv. pirátov. Obrovské titulky manažér spravil to a to. Developer spôsobil nehodu. Je to nejakou súčasťou triedneho boja? Lebo nikde som si nevšimol, že sústružník nedal prednosť, alebo upratovačka prešla križovatku na červenú a spôsobila nehodu.
|
|
|
protože to není zajímavé, přece radši způsobí to, že "seberou" práci někomu kdo má přece hodně peněz, kdo je manažer nebo developer nebo šéf, tak z něj můžou tahat peníze, zničit mu život, zatímco soustružník by nikoho nezajímal. a přechody ? ne, na přechodu sou lidi svatí, tam nehodu vždycky způsobí řidič. to je přece "jasné" a kdyby nebylo, dokážou řidič úmysl zabít chodce na přechodu protože se jedná o agresivního řidiče.
|
|
|
Zavist je mocnym hybnym motorem.
|
|
D-fensi, Lacina opravdu zřejmě vystrčil tu ženskou schválně. Pídil jsem se po tom a od přímého účastníka soudního jednání jsem zjistil, že o tom u soudu nebyla žádná pochybnost. Možná časem získám i plné znění rozsudku.
Moc mu nepomohlo ani arogantní chování (Laciny i jeho obhájce) přímo u soudu. Je to podle všeho opravdu cholerickej blb, kterýmu už prostě ruplo v kouli.
|
|
|
Jen k druhé části příspěvku: taky bych se nechoval jako submisivní puťka, kdyby se na mě rozpoutal takový hon a nějaká káča spolu s fízly a medii se mi snažila zničit život...
Máš-li přístup k nějakým insider informacím: byl Lacinův Superb vzadu ťuknut nebo ne?
|
|
|
|
Kdybych byl kacou, kterou Lacina mohl svym - zda se umyslnym - manevrem zabit, asi bych mu ten jeho zivot chtel znicit taky.
Navic porad nechapu, jak mnozi dokazou nazvat poskozenou ridicku "kacou" ci podobnymi oznacenimi, kdezto Lacinu zmrdem nenazvou.
|
|
|
Podle všeho šlo prostě o zkrat. To se může stát každýmu, i když samozřejmě někdo k tomu díky povahovým rysům může mít blíž. Pak ale nezbývá, než nést důsledky.
|
|
|
Ja si taky myslim, ze v nem v ten kriticky moment bouchly saze a nedomyslel dusledky sveho konani. Porad to ale z ridicky nedela (pro nektere) kacu.
|
|
|
Prekazela nadbytecne dlouho v levem pruhu? Zrychlila pak v tom pravem? (tim neschvaluji Lacinovo jednani, jen rikam, ze bylo-li umyslne, pak jej sama vyprovokovala)
|
|
|
Nepřekážela. Nezrychlila. Mimochodem, soud měl k dispozici i záběry z jiných kamer, než byla ta, která pořídila inkriminované video...
|
|
|
|
Ještě prozraďte, jak je šmírování rozšířené - tedy kolik dalších kamer "svědčilo". A můžou vůbec takové záběry být předloženy soudu? To vyznívá jako snaha na Lacinu ještě něco najít. Byly by u soudu předloženy, i kdyby na nich jel Lacina bezchybně?
(O nezrychlení se dá pochybovat)
|
|
|
Detaily, která kamera přesně na kterém km nemám. Ale pokud se podaří získat ten rozsudek, mělo by to tam být popsáno.
|
|
|
Pokud vím, tak ten rozsudek se ještě nikdo od soudu neodvážil napsat na papír.
|
|
|
Pivko uz sice odpovedel na obe otazky negativne, ale, jakpak jste, roote, dosel k zaveru Vy, ze jela nadbytecne dlouho v levem ci ze zrychlila v pravem?
|
|
|
Ze by mi k tomuto nazoru napomohly ty zabery, ktere jsem videl?
|
|
|
Tedy ty, o kterých se tu tvrdilo, že z nich nelze o vině či nevině Laciny nic pořádného zjistit?
|
|
|
O vine ci nevine Laciny ne, o tom, ze vozidlo v pravem pruhu zrychlilo, celkem ano.
|
|
|
No a ta zbytecne dlouha jizda v levem pruhu? Na to jste prisel jak? Odpovidate jen na polovinu.
|
|
|
Ta se vcelku da odhadnout ze vzdalenosti mezi mazdou a vozidlem za ni, ackoli uznavam, ze tam to zcela jednoznacne neni.
|
|
|
Co je to "nadbytečně dlouho"? Tyto pojmy DF právě v tomto článku krásně relativizuje.
|
|
|
bohužel vím něco, co jí z velké části jako svědkyni znevěrohodnilo. Ale nemám bohužel možnost se o to podělit.
|
|
|
Bohudíky víš....ale bohužel se nesmíš podělit.
Ale třeba na to přijde řada později.
|
|
|
Bohužel vím. Měl bych život jednodušší, kdybych věřil všemu. Ale není mi přáno :(
|
|
|
Dle informací, které mám já, to na její výpovědi stejně nestálo.
|
|
|
Jo - já si to taky myslím. Mě se stalo něco podobného. Po jedné silnici si to šinul asi 50-60 letej strejda v Hondě CRV vytrvale 70 kph a pochopitelně co nejblíže k středové čáře. Přitom ona silnice je ve většině délky poměrně široká a není problém aby se vešla tři os. auta vedle sebe - když se chce. Dlouho tam i fungoval systém jízdy že běžný provoz cca 120-130 a pomalejší se drželi u kraje - a bez problémů ( záměrně neuvádím kde - není to tak dlouho ).
No nic na mé naléhání nereagoval - a jelikož jsem spěchal, tak mi taky "bouchly saze" a tak nějak jsem ho odsunul blíže ke kraji. Stálo mě to trochu odřené pravé zadní dveře. Ustál to a tak jsem nijak nepokládal za nutné nějak se po tom pídit dále. Navíc jsem pomohl té dlouhé koloně, co se za ním postupně vytvořila, že ho mohli normálně předjet. V dnešní terminologii jsem tedy pirát non plus ultra a požírač dětí...
|
|
|
si pirát, ogare? tož vitaj a napi sa s náma na zdraví! 8o)
|
|
|
Tak to jste s prominutím magor a měl byste se nechat vyšetřit odborníkem . I kdyby tam jel 30 /kmh tak vás nic neopravnuje k tomu ho ,,vystrčit,, .Źe vám bouchly saze ? To je nová výmluva ,něco jako sorry byl jsem opilej ? A to ,že tady za tenhle příspěvek sklízíte slávů od podobných debilů , je smutné .
|
|
|
Když Vám bude někdo úmyslně bránit v chůzi a nebude reagovat ani na Vaše "s dovolením (poblikávání)" nestrčíte do něj na konec ramenem?
|
|
|
Umyslne? Kde se to tam vzalo?
|
|
|
Nebylo to z pohledu qwas.w úmyslné? Ovšem úmysly toho "strejdy" posoudit nedovedu(me). Mluvím tedy o situaci kdy to pro Vás je úmyslné.
|
|
|
Možná ten "strejda" jel prostě tolik, na kolik se cítil...úmyslně. Za to ovšem musel být neprodleně potrestán, to přece každý pochopí.
|
|
|
jenže pokud někdo jede pomalu a jediným důvodem je, že na víc nestačí, nemá za volantem co dělat.
|
|
|
A "pomalu" je méně než 250 km/h na D1?
Ne, vážně. Jsem velmi důrazně přesvědčen, že za volantem má naprosto co dělat každý, vyjma těch, kdo by chtěli úmyslně ohrožovat ostatní.
A že každý pak samozřejmě bude jezdit tak rychle, jak to odpovídá kombinaci jeho zkušeností, rychlosti reakcí, momentálnímu soustředění, a-tak-dále, samozřejmě včetně kvality samotného stroje (abych tedy nepsal "auta" a krom "za volantem" vzal v úvahu také "za řídítky").
Pro někoho to je 280 km/h na skoro prázdné a přehledné dálnici; pokud jsou podmínky adekvátní a jede přiměřeně bezpečně a neomezuje ostatní nad běžnou míru, jen velké prase jej v tom může chtít omezovat, zakazovat mu to nebo jej trestat.
Ale pozor, přesně stejně to pro jiného je 15 km/h těsně u krajnice -- a opět platí přesně totéž: pokud jsou podmínky adekvátní a jede přiměřeně bezpečně a neomezuje ostatní nad běžnou míru, jen velké prase jej v tom může chtít omezovat, zakazovat mu to nebo jej trestat.
|
|
|
Z jiného soudku: jel jsem tuhle plně naloženým Peugotem Boxer, na střeše jsem vezl potrubí, 50 až 70 mimo obec. Když to jen trochu šlo, uhnul jsem ke kraji nebo mimo silnici (zastávka např.) Nikdo nebyl agresivní, nikdo na mě neblikal a spoustu lidí mi děkovala. Čím to jenom může být?
|
|
|
Protože jste jel jako slušný člověk, nepřekážel víc, než kolik bylo objektivně nutné. Já když občas jedu v Nivě ve čtyřech se čtyřmi padáky (hodně velké batohy) na střeše, nejedu přes 80. Ale jedu vpravo, pokud to jde tak i pravými koly kolem příkopu (tzn. za čarou), pokud vidím že můžu pustit a ten za mnou si není jistý, bliknu pravým blinkrem. A nikdy se mi nestalo, že by se někdo choval nějak sprostě nebo agresivně.
|
|
|
Ale takhle se přece chová každý normální, ohleduplný člověk. Vyžaduje to ovšem, aby i za Vámi jeli lidé naladěni na stejnou vlnu. Je nadmíru jasné, že zbytečně zdržovat je špatně, ale zároveň i zbytečně prasit a dorážet je stejně, ne-li více špatně. Obávám se, že se pár místních v - možná pochopitelné - snaze vyrovnat jeden extrém, snaží adorovat druhý extrém. Přitom nejde o nic jiného, než dojet včas a v pořádku tam kam chceme.
|
|
|
|
Ale ony přece skoro všechny výměny názorů jsou omíláním stejných argumentů ke stejným tématům. Počet témat není nevyčerpatelný a lidi tlachat baví, i s tím malým bonusem občasného ponaučení. Proto existují hospody, aby si lidi mohli potlachat. Jinak by si mohli tiše lemtat pivo doma a užírat se samotou.
Existence virtuální hospody na netu je spíše projekcí idiocie dnešní doby, která se stále více vlámává do tradičních společenských mechanismů. Oč přirozeněji žil můj pradědeček, když si večer zašel do kavárny u Vonků na vínko a kulečník, u kterých vedl diputace s ostatními pány. Akorát, že on celý život "protrpěl" za monarchie. Ach jo...
|
|
|
V mé lokální hospodě málokdy potkávám tak racionální lidi jako tady. Asi bych se měl přestěhovat... Anebo jsou všechny hospody plné ofcí, které bečí "dobře mu tak pirátovi" ?
|
|
|
Jestli on nebude rozdíl zčásti také v tom, že lokální hospoda dnes a kavárna za monarchie mají typicky přec jen kapku odlišnou klientelu ;)
|
|
|
P.S. Pokud náhodou víte, kudy se přestěhovat do XIX. století, dejte prosím vědět!
|
|
|
Jeste horsi je predstava, ze se jednou nekdo bude podobne vyptavat na cestu do XXI. stoleti.
|
|
|
(A bohužel velmi realistická, když se tak koukám kolem sebe :/ )
|
|
|
Já osobně bych to 19. století se vším za vše asi nechtěl. Tomu samému pradědovi se čtyři děti nedožily ani deseti let, vždy z důvodu dnes, i v době našeho dětství, banálních nemocí. A nebylo to tím, že by jim nebyl sto poskytnout na tu dobu špičkové ošetření.
Problém vidím spíše v porušení morální kontinuity, která byla zejména v našich zemích brutálně zničena. Zlomovým bodem vidím mj. ten okamžik, kdy jistý Sauer zpunktoval hovada a strhli mariánský sloup. Následující roky státního husitství morálku v lidech zcela udusily. Ale to jsou taková ta coby, kdyby...
|
|
|
Ale tak jistě, že mravy XIX. století se současnou technologií by byly optimální; ale pořád je lepší (daleko méně špatné) XIX. století za cenu tehdejších technologií, nežli to, co se dělo potom...
A v listopadu roku 18. už bylo dost pozdě -- zlomový bod nastal mnohem dříve. Zhruba asi tehdy, kdy se maffiáni definitivně rozhodli prosadit vlastní stát a přesvědčili k té pitomosti i vítězné velmoce.
|
|
|
Já s postupem času měním svůj názor "nejsem si jist, ale devatenácté století spíše ano" na "radši tehdejší technologie a risika života, než to, co se rozmáhá tady".
Že by stržení mariánského sloupu bylo spontánní akcí davu pod vlivem jednoho ožraly, tomu věřím asi tak, jak tomu, že ty kostky před Aeroflotem ležely náhodou...
Těch zlomových bodů se dá najít víc, to by bylo na dlouhou debatu. Dle mého názoru to byla doba, kdy se národovectví rozšířilo z oblasti kulturní do oblasti politické.
|
|
|
Tak že zrovna a specificky ten mariánský sloup byl spontánní akcí ožralého Sauera (k němuž se přidal blbý dav) bych klidně byl ochoten věřit -- netvrdím, že to tak bylo, to už asi nikdo nezjistí, pokud vím a pokud mi nikde nic neuniklo, Sauer sám se k tomu později nikdy moc nevyjadřoval, možná se nakonec i trochu styděl, když vystřízlivěl; klidně to tak ale být mohlo.
Ale ať už tomu bylo jakkoli, na celku -- specificky tedy na tom, že jádrem průseru bylo to, že se národovectví rozšířilo z oblasti kulturní do oblasti politické* (což ostatně nastalo sakra dlouho předtím, než se Sauer vůbec narodil) -- to zhola nic nemění.
___
* Já osobně bych dokonce spíše hledal problémy v národovectví jako takovém v oblasti zcela libovolné, kulturní včetně; leč plně uznávám, že to je velmi polemická záležitost.
|
|
|
Přečti si někde vzpomínky očitých svědků. Nemohu sice zcela vyloučit, že tehdy se v Praze na každém druhém rohu běžně povalovala lana, hasičské žebříky a jiné nářadí na bourání mariánských sloupů, ale jako moc pravděpodobné to nevidím.
Sauer možná jen nevědomky sehrál roli užitečného idiota, ale já se přikláním k tomu, že akce byla naplánována.
|
|
|
Sauer sám to svinstvo samozřejmě naplánoval; vybavení si vyžádal (mimochodem pod poněkud lživou záminkou, ale to není podstatné) u hasičů -- to je docela přesně zaznamenáno a dá se to dohledat, pokud si dobře vzpomínám, včetně jmen těch hasičů apod.
Otázka, zda to plánoval na nějakou politickou objednávku z vyšších míst a třeba i kdoví kolik měsíců předem, nebo zda to plánoval jen po dobu posledního alkoholického rauše a jediným důvodem bylo to, že to byl grázl a pitomec, je něco jiného. Já na ni odpověď nemám, a umím si představit obě varianty jako slušně pravděpodobné.
Tak či tak se mi zrovna toto jeví celkem značně nepodstatným :)
|
|
|
|
Týýýýjo! Úplně náhodou jsem mezi ostatním narazil na zákon 50/1923. Znáte tohle? Body 1 a 2 nic moc, ale ten třetí!
§ 11: Urážka presidenta republiky
1. Kdo před dvěma nebo více lidmi presidentu republiky nebo jeho náměstku na cti ublíží vyhrůžkou zlého nakládání nebo jiným hrubě zneuctívajícím projevem nebo ho uvede ve veřejný posměch, kdo pronese o něm obvinění, věda, že tím vážně ohrozí jeho čest, trestá se za přestupek vězením od osmi dnů do šesti měsíců.
2. Dopustí-li se vinník činu veřejně nebo tváří v tvář presidentu republiky (jeho náměstku) neb opětovně před dvěma nebo více lidmi při různých příležitostech nebo ho tělesně ztýrá, trestá se za přečin vězením od jednoho měsíce do jednoho roku.
3. Důkaz pravdy i přesvědčení o pravdě je vyloučen.
Jo, tatíček Masaryk!
|
|
|
Podobné ustanovení o urážce veličenstva měl i rakouský trestní zákoník z roku 1852.
|
|
|
No, tak ještě dřív se za to rovnou sekaly hlavy, rodiny prodávaly do otroctví a nemovitosti a movitosti zabíraly. Není ta demokracie fajn?
|
|
|
V §63 a §64 tohoto zákoníku ovšem nevidím takovou perlu jako je bod 3 ( Důkaz pravdy i přesvědčení o pravdě je vyloučen.) Rovněž praxe byla diametrálně odlišná - většina obviněných z tohoto trestného činu byla osvobozena, protože dotyčné výroky byly učiněny v ožralství, což (dle §2) vylučovalo trestnost činu.
Mimochodem zajímavé je třeba i porovnání trestů za nedovolené ozbrojování a jiné trestné činy.
|
|
|
|
|
Já taky netvrdím, že by mi za to někdo měl (nebo že by za to měl kdokoli komukoli) líbat nohy. Považuju to za elementární lidskou slušnost, která ale podle mě dokáže obměkčit i tzv. "piráty" (tento termín nemám rád) takže si i oni uvědomí "no dobře, ten chudák (socka, póvl) prostě rychleji jet nemůže, ale aspoň nepřekáží". A po předjetí mě spláchnou z mysli stejně, jako já splachuji okamžitě všechny, které předjedu, pokud jedu v něčem rychlejším (a to je většinou - v Nivě najezdím ročně ani ne pětinu z celkového ročního počtu kilometrů).
|
|
|
Proč ? Já na to nejsem nijak pyšnej - ale dávám to k dobru jako fakt, že skutečně je možné vybouchnout. Komu se nikdy nestalo že vyletěl, tak kecá, nebo je absolutně apatickej flegmouš... Otázka je jen v momentální situaci a použitých prostředcích...
Ale přestože jsem neuvedl ( a ani neuvedu ) z jakých důvodů jsem spěchal, tak jsem hned magor, zločineč a psychopat...
|
|
|
magor, zločinec a psychopat... no to uz davno vime, co tam mas dal? :)
|
|
|
ale néé, já jsem naprosto normální, prostej člověk, jenom ti okolo jsou nějaký divný...
|
|
|
zvladani stresovych situaci by melo byt povinnou soucasti kroku vedoucich k ziskani ridicskeho opravneni. Obavam se ze byste neprosel.
|
|
|
Oh skeptiku, tohle je komentář který bych čekal na ihnusu nebo hovinkách. Po psychotestech jakožto všespasitelném univerzálním řešení tam volá každý druhý.
Jen bych se zeptal - absolvoval jste někdy nějaké skutečné hloubkové psychotesty které dají trochu relevantní odpověď na skutečnou osobnost a schopnosti dotyčného ? Nebo jen takové ty rádobyultravědecké příšernosti z internetu nebo personálních agentur, které máte za 20 minut hotové ? Já ano - trvá to skoro dva dny a svoje výsledky znám. Jestlipak víte kolik takové testování stojí ?
Každý budeme mít svůj DNA profi, marketingový profil, psychoprofil pro lepší predikci marketingových kampaní, pro pracovní zařazení, nejlépe čip se záznamem reakcí aby se daly lépe dokazovat pohnutky a úmysly... aby jsme byli lépa chráněni před námi samými... kam až to chcete dovést ? Do lidských baterek ???
|
|
|
Zajímavější otázka je, za co takové testování stojí.
Víte, že kupříkladu "lesní" trojnásobný vrah a sebevrah Kalivoda psychotesty absolvoval bez nejmenších problémů?
|
|
|
:))) Tak to jste si dovolil na tomhle motobuznim webu opravdu hodne. Ale vysvetlovat tady, ze ne vsichni jsou tak uzasni jako nekteri mistni mudrlanti je zbytecny.
|
|
|
Souhlas, taky me tudle nastvala babka na prechodu. Desne se courala a ani se na me nepodivala. Ja jsem spechal a nemel jsem cas cekat, az se uraci prepajdat na druhou stranu. Tak jsem ji nabral a odhodil do zaveje. Stalo me to sice kapotu, ale dojel jsem o celych 20s drive! Myslim, ze trest smrti za zdrzovaji je zcela primereny.
Tak nejak to je, jo?
|
|
|
Zkus se postavit v hospode doprostred dveri na hajzlik a medituj tam chvili o nesmrtelnosti chrousta. Az ti pak nekdo zcela opravnene vymacha drzku ve zlabku na moceni, pochopis, jakej jsi trouba.
Zakladni problem v silnicnim provozu je absence vhodne zpetne vazby. Jakykoli pokus o ekvivalent curaciho zlabku znamena bud ohrozeni zivota ucastniku i nezucastnenych, nebo je natolik neskodny, ze si ho trouba ani nemusi vsimnout.
Pritom si porad optimisticky myslim, ze sposta lidi, kteri na silnici opruzuji pomalou jizdou, neni vylozene zlych, ale proste jen blbych a nevsimavych, takze mensi nedobrovolna urinoterapie by mohla mit velky uspech. Jen je v dane situaci nedostatek vhodnych prostredku.
Je nejaka sance, ze by ta soucasna "protipiratska" kampan snizila mnozstvi pomalych ignorantu na silnicich? Neco jako "radsi se zase vratim do praveho pruhu, nez me nekdo vyskoli"?
|
|
|
Rád bych znovu (achjo, posté, další hrachomet, zeď je už chudák těžce pobita) připomenul, že pokud je někomu v levém dobře (např. proto, že má špatné tlumiče, vajíčka na zadním okně, a vpravo není silnice, nýbrž tankodrom), neexistuje naprosto žádný důvod, proč by měl být "povinen" měnit pruhy.
Kdo chce, může jej v klidu a naprosto bezpečně předjet vpravo.
Proč by měli oba řidiči měnit pruh, proboha?!? Jedu si v klidu svých tempomatových 140 v pravém, v levém je přede mnou někdo, kdo jede 120 -- je úplně jedno proč jede tolik, a proč právě tam, to je jeho věc. Oba pokojně zůstaneme ve svých pruzích a naprosto v klidu jedeme stále dál stále touž rychlostí.
Pohodlné, naprosto bezpečné, zcela bezproblémové.
|
|
|
Takhle napsané je to srozumitelné a naprosto správné.
Pokud si to promítnu na D1 a nepřehlédnu kamiony, je to už od Mirošovic blbost. Nebezpečná a problémová.
|
|
|
Minimalne jeden duvod existuje, mily hrachomete, a to ten, ze to narizuji pravidla (at uz si o nich myslime cokoli, maji vliv na hodnoceni pripadneho konfliktu).
O naproste nebezpecnosti takoveho pocinani ani nemluve. V okamziku, kdy si to pan Brzda Provozu najednou rozmysli a v panice to rizne tam, kam patri, je pan Pohodlny, "Naprosto Bezpecny" (velky LOL) a Bezproblemovy ve velkejch trablech, protoze pripadnou nehodu jednoznacne zavinil.
Praxe sice ukazuje, ze nez se s nejakym zasr*nym spatnym tlumicem, vajickarem nebo podobnym ubozakem vyblikavat, je efektivnejsi ho opatrne "podjet" pravym pruhem, je to ale vsechno jine nez bezpecne, pohodlne a tak dale.
|
|
|
Vina nehodou je v takových případech otázka. Porušili oba, jeden podjížděl, druhý nedodržel pravidla o přejíždění z pruhu do pruhu. Spíš by to asi byla spoluvina.
|
|
|
podle me jsi hodne hloupej, protoze si ohrozil zivot nekoho ciziho, kvuli veci, ktera se neda s lidskym bytim srovnat. i kdyz je to vec hodna k nasrani. tohle udelat ty mne, tak si pockam az nekde zastavis a udelam z tebe 4 maly s dudlikem. a hlavne mi ted nerikej, jakej ses ohromnej bouchac a ze si to se mnou rozdas.. umyslne do nekoho vrazit za jizdy je zhovadilost!
|
|
|
On si ale jen odřel dveře, stejná škoda asi vznikla i na druhé straně. O zavinění nehody můžeme spekulovat, ovšem pokud to neskončilo u soudu asi nebylo co žalovat.
|
|
|
samozrejme ze se nic nestalo, ale to nemohl vedet ve chvili, kdy se k tomu rozhodl
|
|
|
Ale ono se stalo to co chtěl. To, že se mohlo stát něco jiného se můžeme jen domýšlet. Chci tím říct, že někdy jsou situace kdy na hrubý pytel, hrubá záplata je tím logickým řešením. Takže říct o někom, že je psychopat mi připadalo nevhodné.
|
|
|
ja o nikom nerikal, ze je psychopat. ja ho taky za nic neobvinuju, jen rikam, ze je to naprosta pitomost, delat takovyto veci. o tom neni absolutne zapotrebi diskutovat.
|
|
|
Ale tohle je už naprostej žvást. Klidně ohrozím a pokud to nepůjde jinak tak i zničím život třebas 1 milionu lidí. Záleží jenom na situaci a na mých hodnotách které to ohrožuje. Bez jakýchkoliv rozpaků dám na jednu misku vah ten milion lidí, pokud to uznám za vhodné a ta druhá to pro mě ( a jen a jen pro mě ) vyváží.
|
|
|
tak to ses tvrdak teda.. doufam, ze si vezl manzelku do porodnice
|
|
|
Ale hovno ( ostatní prominou ), copak ti to nedochází ? Na tu druhou misku vah můžu dát jakékoliv hodnoty... V daném okamžiku může mít i skutečnost že přijedu pozdě do cukrárny na zmrzlinu větší hodnotu ( pro mě ) něž strejda co nečumí do zrcátek...nebo než půl evropy...
Podívej se do historie a současnosti - lidský život je bezcenný. Jeho cenu určuje pouze cena v očích jeho blízkých a sebe sama. Mimochodem docela hezkej rozbor ceny života najdeš i v románu mořský vlk od J.Londona.
|
|
|
- A co nesmrtelnost?
- Ž... V... Á... S... T... :)
Dodnes si pamatuji, jak jsem to kdysi na gymplu četl při hodině literatury pod lavicí, načež jsme se s učitelem zbytek hodiny hádali, zda byl London socialista nebo individualista, a proč :)
|
|
|
jojo... každý jsme jen kousek kvasu, který požírá a ničí... nebo tak nějak. Už je to dlouho co jsem ho čet naposledy :)
|
|
|
Ty jsi jen svině, na kterou se už někde vaří voda, neboj ;)
|
|
|
samozrejme, ze tvoje hodnoty jsou nadevse, ale to ses taky peknej sobec a pekne krivej charakter, kdyz se takto chovas. je mi te lito, ja bych blil z zivota, jakej ty, podle toho co pises, vedes..
|
|
|
Tak si klidě blij.. a do toho si můžeš říkat "to máš z toho života, kterej vedeš, to jsou ti tvoji kamarádi" :-) ale blij si sám, tady ti nikdo nepomůže.
|
|
|
Krivej charakter se podle tohoto asi posoudit neda. Ale rozhodne budu radeji mit ve svem okoli samorostle individualisty jako qwas, co nejdou pro nejakou tu ranu daleko a kdyz je nekdo stve, tak mu daji, co si zaslouzi, nez svatousky, jako raceji bejt voni, vasnosti.
|
|
|
Trpišovský reloaded....To jsi taková nula, že nepředjedeš důchodce jedoucí 70kou? To máš nějakou Boleslav SE? Moc nerozumím tomu proč se za svoji neschopnost a frustraci mstíš na někom jiném.
|
|
|
takže polopatě pro Labela - tři auta se vedle sebe na oné silnici vejdou za předpokladu že předjížděný spolupracuje a mírně uhne, nemusí lízat trávu, zdaleka ne, ale když jede prostředkem tak to prostě nejde - a to z důvodu, že tato silnice je dost frekventovaná. Mě je milejší dát svoji nelibost najevo viníkovi situace ( zmiňovaná kolona ) která působila problémy i jiným, než vytlačit výrazně nebezpečnějším manevrem nevinného protijedoucího.
Vše je bud v komentáři napsáno a nebo je to snadno pochopitelné.
Dále kdyby label znal poněkud historii webu, tak jsem byl vždy nepřítelem všeho z MB-VW a stejně tak si možno nalézt auta kterým dávám přednost i můj současný vůz.
Další telepatickej psychoterapeut a věštec... proč já na něj vůbec reaguju :( Jsem holt hodnej lidumil ;-)
|
|
|
Já jsem to pochopil, stále ale tomu nerozumím, proč na předjíždění potřebujete extra pruh...se silnicí pro tři auta mám také zkušenost, jezdím relativně často po tahu z Brna do Mikulova, ale i když je to také frekventovaná silnice tak jsem s předjížděním neměl nikdy problémy a nikdo mi taky nemusel uhýbat. Ale chápu, že někteří s "Z" na zadním skle s tím mohou mít problém.
|
|
|
Ja to pochopil tak, ze je ta silnice o dvou pruzich, ale je dostatecne siroka, ze se na ni bez problemu vejdou vedle sebe auta tri. Ale pouze za predpokladu, ze ani jedno z tech krajnich aut nejede tesne vedle stredove cary. Takhle se driv (nez tam zacali delat dalnici) jezdilo na velmi frekventovanem tahu u Pardubic a patrilo to tam ke "zvykovemu pravu". Ovsem cas od casu se tam nasli idioti (nebo kravy), kterym ta velika sirka na prave strane asi porad nestacila, jeli s levymi koly hned u stredove cary namisto aby jeli normalne vpravo a neuhnuli dokonce ani kdyz proti nim predjizdelo prostredkem auto ...
|
|
|
jj, přesně tak to bylo.
Tu silnici u Pardubice - Hradec znám - taky tam tohle pamatuju.
Koneckonců mnou zmiňovaná silnice není zas tak daleko.
|
|
|
Tak nevím jak moc je to "zvykové právo", možná tak na "tříproudých" silnicích, kde se jezdí pomaleji. Tam kde jezdím já (viz výše), je taky "tříproudá" silnice, kde se jezdí 100+ a také se tam občas objeví šneci. Zajímavé ale je, že drtivá většina předjíždí normálně. Střelců jako kwas jsem tam už také několik viděl, celí žhaví předjíždět to naperou na střed. Auto ve vlastním pruhu radši uhne ke kraji, protože vidím v prostiměru auta a nezabije se kvůli pičusovi, který chce dojet o 20s dřív ke svojí mrdně a první auto v protisměru si vyzkouší losí test ve 130kmh, protože pyčo vole semse tři auta vejdou.
To by ale ještě šlo. Idiotské chování některých řidičů kompenzují ostatní každý den. Co mě ale přijde jako největší zmrdovina, je msta za imaginární ublížení idiotova ega. Kdo je ochoten riskovat cizí život kvůli takovému nesmyslu (kwas nejspíš umí číst myšlenky - bylo to určitě schválně) a snažit se někoho vytlačit ze silnice, je pro mě hajzl největšího kalibru.
|
|
|
??? Já to naposledy zkusím. Bílý muž Label být blbý a negramotný... Takže cituji vlastní příspěvek výše : "Mě je milejší dát svoji nelibost najevo viníkovi situace ( zmiňovaná kolona ) který působil problémy i jiným, než vytlačit výrazně nebezpečnějším manevrem nevinného protijedoucího."
|
|
|
Jinými slovy, jsi totální pičus, protože ses díky sám sobě dostal do situace, že jsi musel jednoho tak jako tak vytlačit...a to je jenom tvoje chyba. Ty jsi snad vezl manželku do porodnice nebo někdo seděl vedle tebe a držel ti bouchačku u hlavy a nutil tě předjíždět a srát se mezi dvě auta??
Víckrát mi to už vysvětlovat nemusíš, já to pochopil už z toho prvního příspěvku. Spíš ty pořád zjevně nechápeš, že jsi totální zmrd.
|
|
|
Jestli neni "totalnim picusem" spise ten, kdo qwasovi neco takoveho vytyka. Ten clovek qwase bezduvodne a z vlastni blbosti omezoval...
|
|
|
To teda rozhodne je. Stejne jako totalni zmrd je ten, kdo nechape, ze misto nasledku je potreba resit pricinu problemu, coz je pro labela uz moc vysokej a nedosazitelnej level premysleni, a snazi se jakymisi emo argumenty o porodnicich placat v tom, co je apson trochu schopnej pochopit.
S takovymhle materialem ten provoz na silnici vypada jeste kupodivu dobre. Ale uz aspon vim, proc ten idiot v cele plazici se kolony nejevi snahu ostatni pustit. Je to nejakej label, kterej si rika: Co bych tech 20 aut poustel, jedou snad do porodnice nebo co? At si pekne pockaj.
|
|
|
:-)) Takových tvrďáků v diskuzích už bylo. Vytlačil jsi už někoho ze silnice? Pokud ne tak tu nedělej ramena ty příčino.
|
|
|
na otázku mohu odpovědět, ale příslušné informace jsou eyes only.
Znalec posuzoval na základě stop na vozidle, jaká byla intenzita nárazu a předaná energie. Následně simuloval nehodový děj počítačovým programem.
|
|
|
Nesouhlasím. Lacinův i Trpišovskýho případ ukazuje úplně jiným směrem - na fízlárnu v Mirošovicích. O čem byl přesvědčenej soudce je pak druhá věc. Osobně bych byl nerad v botách kohokoli, kdo se připlete do nehody v tomto úseku ať už jako viník nebo jako poškozený (Trpišovský)
Pokud by mě kvůli nehodě bez zranění se škodou kolem 100.000 kč, kterou bych navíc obratem uhradil bez ohledu na výrok soudu a přesto ve mě celá republika viděla gaunera, taky nebudu sedět a nenechám na sobě dříví štípat.
|
|
|
Presne tak, pokud budu po tobe strilet a netrefim te, ale jen prostrelim tvoji bundu, kterou ti navic obratem uhradim, a presto ve me cela republika bude videt gaunera, taky nebudu sedet coby spalek na stipani drivi....
|
|
|
Řek bych, že pokud budete po p. ZZR střílet a netrefíte se budete mrtvý.
|
|
|
Mam to snad chapat tak, ze chcete naznacit (pokracujeme-li v ponekud hyperbolickem prikladu se strilenim), ze ona dotycna "kaca v Mazde" mela pote, co ziva vylezla z nabouraneho auta, jit za Lacinou a na miste ho oddelat? :-)
Pokud nic nesmite ani naznacovat, tak proc soudite, ze po prvnim neuspesnem vystrelu na ZZR bych mel byt mrtvy?
|
|
|
Pokud jí byla uhrazena dohodnutá škoda, nemá být zpovykaná a chtít exemplární trest. Proto je to káča.
|
|
|
Vtip je v tom, že ten trest v rámci kvalifikace daného trestného činu exemplární není. Naopak, je při dolní hranici sazby.
|
|
|
Pokud byla všechna škoda uhrazena, nelze ten čin považovat za trestný. Exemplární je proto, že se to hodí do krámu. Ovcím je pak předkládáno řezivo ve formě videí.
|
|
|
Pivko? To, co je v TV je jen oficiální verze. Je tam, protože ji tam někdo mít chce/potřebuje. Lacina je smolař a ne pirát.
|
|
|
Těch možností je víc. Jedna je, že se to stalo, jak policajti a novináři tvrdí, a někdo to teď rozmazává, protože se projednává silniční zákon. Druhá je, že se to nestalo tak, jak se tvrdí a někdo si to vymyslel (přibarvil), protože se projednává silniční zákon. Třetí je, že se to stalo a rozmazávání je náhoda, protože novináři nemaj o čem psát a téma bezpečnosti na silnicích táhne (což je ostatně vidět i na diskusích na tomto webu). Nejpravděpodobnější mi připadá možnost 1, pak 3, možnost 2 naopak považuju za nejméně pravděpodobnou.
|
|
|
Ve skutečnosti je to varianta č. 4. Zatímco v naprosté většině případů to dopadne tak, že to vytlačovaný chudák stihne zahamstnout a nikdo se nic nedoví, nejsou svědci, není důkaz (někdy i v případě nehody), tak tady máme nehodu natočenou video. Adekvátně v případě magora 2222 máme několik na sobě nezávislých svědků jeho kokotského jednání.
A upřímě, každý, kdo takové kretény zažil na silnici si s gustem počte, jak alespoň jeden z nich šel do basy.
Tím se nám samozřejmě zpráva stává dobře prodejným zbožím. A protože vydavatelství je firma, vzniklá za účelem zisku ...
(jiná otázka je, kdo novinářům dodal materiály, proč, ev. zakolik, nebo za co. možná to ale bude mít sajímavý side efect, a to že si lidé nainstalují do vozidla kamery ve větší míře, což povede k existenci kvalitního důkazového materiálu a následné dikvidaci debilů. Jsem si plně vědom, že v ideálním státě by po bouraččce vybrzďovač vystoupil, vybrzděný by jeho chování správně vyhodnotil jako útok (se zbraní), který pokračuje, vytáhl by qvér a na místě ho oddělal. Bohužel, tak daleko ještě nejsme.)
|
|
|
Jsem si plně vědom, že v ideálním státě by po bouraččce vybrzďovač vystoupil, vybrzděný by jeho chování správně vyhodnotil jako útok (se zbraní), který pokračuje, vytáhl by qvér a na místě ho oddělal. Bohužel, tak daleko ještě nejsme.)
Jen jestli by ten agresivnější nebyl rychlejší, příp. lépe vyzbrojen...
|
|
|
Kdepak, takovéhle vysvětlení mne neuspokojuje, naprosto opomíjí všechna fakta - zcela jasně za tím vidím spiknutí BIS a židozednářské lóže.
|
|
|
Vskutku: ten, kdo omylem a nerad někomu prostřelí bundu, a neprodleně veškerou škodu uhradí, rozhodně není gaunerem.
Pokud do toho v takovou chvíli vstoupí někdo, kdo se pokusí střelce trestat, je gauner tento (vs)tupec. V našem případě tedy stát. Hm, to je novinka...
|
|
|
Ano, neni gaunerem ten, kdo omylem a nerad. Ja vsak vychazim z vyse podane informace Pivka, ze Lacina opravdu zřejmě vystrčil tu ženskou schválně. Jestli proto, ze mu ruply nervy nebo z jineho duvodu, neni podstatne.
Proto si myslim, ze Lacina gauner je.
|
|
|
Myslet si můžete, co chcete. Stejně jako já nebo kdokoli jiný. Já ale vidím nezanedbatelný rozdíl mezi "myslet si" a "na základě toho, co si myslím, poslat někoho na x let za katr". Trestní řízení a soud nejsou od toho, aby si někdo něco myslel, ale od toho, aby se dokazovalo.
|
|
|
V otazce TR a soudu nejsme ve sporu. O tom vsak prispevek ZZR nebyl.
Navic opakuji, ze Pivko uvedl, ze u soudu o Lacinove umyslu nebyla zadna pochybnost. Tudiz IMHO tam nejake nezvratne dukazy byl musely. A nezlobte se, na konspiracni teorie o spiknuti policajtu, "kravy z Mazdy" a pripadnych jinych svedku neverim. Kdyby v obvineni Laciny byly nejake diry, tak schopny obhajce (a na nej by finacne zrejme mel) by toho dokazal vyuzit.
|
|
|
Váženosti, já jsem si české soudnictví vyzkoušel v praxi. Naštěstí šlo jen o blbé peníze a o nic důležitějšího. Nicméně táhlo se to asi deset roků, a zahrnovalo to triky typu
- soud odpůrce obeslal na blbou adresu poté, co od nás dostal tři (odpůrce byl firma) správné a funkční
- soud stanovil předběžné opatření na pozemek, který zcela zjevně podle katastru odpůrci nepatřil (opět poté, co od nás dostal seznam pozemků, jež mu patřily)
- soud stanovil další předběžné opatření na pozemek, který odpůrci skutečně patřil; v době platnosti tohoto opatření odpůrce pozemek rozdělil a polovinu prodal. Soudu i katastru to přes opakované připomínky bylo naprosto jedno....
A tak dále, a tak dále. A vizte také www.dfens-cz.com/komentare.php?akce=fullview&cisloclanku=2011010901& lstkom=324363#kom324524.
|
|
|
Helejte se, ja Vam Vasi zkusenost verim.
Ale predstava, ze soud zaridi, aby Lacinuv obhajce nevyuzil der v dukazech, to je na me silne kafe. Ba naopak si myslim, ze v takto propiranem pripadu by se urcite nejaky uspesny obhajce mohl zviditelnit. Nejaky novy JUDr. Sokol :-)
|
|
|
Jsi naprosto nepochopil, co chtěl OC svým příspěvkem říci.
Šlo mu o to, abys vzal v úvahu, že SOUDCE je ten, kdo rozhoduje a že Lacina se může na hlavu stavět a mít 1000x pravdu, jeho právník může využít každou skulinku a dokazovat, že ve věci je rozpor a nic není jednoznačné...a přesto odjede s rozsudkem "vinen". Proto se taky odvolal.
Hodnotíš věc podle tzv. faktů, které jsi se dozvěděl z médií...a v médiích byly, protože je tam někdo chtěl mít a tzv. novináři jsou jen úplatné onuce a bezpáteřní hovada.
|
|
|
No a uvidime jak dopadne odvolani.
Chces tedy rict, ze kdyz obhajce napr. dokaze, ze Lacina negestikuloval, ze nema poskozeny lak na aute (a tedy nemohlo dojit ke kontaktu obou vozidel) a silne tak zpochybni vypoved ridicky, ze i v takto medializovane kauze bude porad rozsudek "Lacina vinen"?
Pokud hodnotim veci podle tzv. faktu z medii (a z ceho jineho bych je tak asi mel hodnotit?), muzu vedet, z jakych faktu ci "faktu" hodnotis tento pripad ty?
|
|
|
Je úplně jedno, podle jakých zdrojů případ hodnotíme.
Podstatné je -- a psal jsem to už já stokrát, psal to JJ, psali to další -- to, že pokud ze zdrojů, jež máme k dispozici, jasně a nade všechnu rozumnou pochybnost nevyplývá úmysl, musíme předpokládat nedbalost. Protože in dubio pro reo.
Pokud to někdo nectí v hospodské nebo internetové debatě, není to dobře, ale nakonec čert vem, tam si může pindat kdo chce co chce.
Pokud to ale nectí soud -- a že je spousta caus, v nichž se tak choval zcela jistě; u té Lacinovy je to na základě dostupných informací jen pravděpodobné, ale ne zcela jisté -- je něco hodně, opravdu hodně špatně.
|
|
|
jj, nezavislost justice (prakticky na cemkoli) byla ne nadarmo jednou z prvnich veci ktere byly po plysi realizovany...
btw vesely bude ten jekot nad myslenkou, ze senilni soudci by namisto vykonu funkce meli jit do duchodu...to bude zase rychly protiuder Ustavniho soudu :-)
|
|
|
Pokud se ta myslenka realizuje neustavne ci protiustavne, koho by ten jekot podivil? Vas?
|
|
|
Autem se jezdí proto, aby se ohrožovalo, zastrašovalo, zraňovalo a zabíjelo, nebo používáš příměr se zbraní proto, že neumíš odlišit účel předmětu "automobil" a "pistole"?
Lacinova nehoda byla od začátku na vodě postavená spekulace připepřená veřejným míněním polodementů, kterým namydlili oči sestříhaným, zrychleným videoklipem.
|
|
|
Viz ma odpoved pro OC vyse. Nehlede na to, ze magor muze i autem jet tak, aby se ohrožovalo, zastrašovalo, zraňovalo a zabíjelo.
Vzhledem k tomu, ze Lacina byl odsouzen, tak "na vode" to asi moc postavene nebylo. Nebo ty snad vis neco vic? Nezlob se na me, ale spise verim Pivkovi, ktery je od fochu, nez internetovemu vseznalkovi.
|
|
|
Vážený internetový všeználku, neškodilo by nejprve nastudovat něco o tom, jak v reálu fungují české soudy -- kupříkladu zde: www.mujglock.com/strelba-v-krusnych-horach.html -- a pak se znovu velmi důkladně zamyslet nad větami typu Vzhledem k tomu, ze Lacina byl odsouzen, tak "na vode" to asi moc postavene nebylo.
|
|
|
A ty ceske soudy funguji takto vzdy? Nebo jen nekdy? Pokud ano, tak ve kterych pripadech?
Mne totiz pripadne usmevne, ze drtiva vetsina z nas vi o propiranem pripadu naproste h.... NIC a kdyz clovek z branze prinese info "zevnitr" o soudu, tak to stejne neni nic platne, protoze ti, co porad vedi to naproste NIC, tvrdi, ze soud rozhodnul spatne.
Pokud, OC, mate nejake dukazy ci povedomosti o Lacinove pripadu, ktere by jej postavily do jineho svetla, tak se s nima podelte. Klidne uznam svoji chybu. Pokud vsak nemate nic a vychazite jen z informaci z medii, tak Vase argumentace stoji na stejne vode a na stejnych pocitech/zkusenostech jako ta moje. Pouze se na to kazdy divame jinak.
|
|
|
No jsou bohužel i magoři, kteří auto používají právě tímto způsobem. To popřít nemůžeš.
|
|
Dear Mr.D-FENS,
nemohu s Vami v nekterych vecech souhlasit, coz se stava opravdu velice vyjimecne.
"Dejme tomu, že ti domnělí "piráti" jsou skutečně piráty. Že Lacina vystrčil toho chudáka řidičku Mazdy z dálnice schválně (vůbec nevěřím), že řidič Trpišovský s čerobílým Mercedesem ML skutečně někomu zabrzdil (tomu věřím napůl) a že ten "pirát" z R7 prostě jen nebyl nepozorný. Jak je možné, že tito piráti vůbec ještě jezdili po českých silnicích?"
Verim tomu, ze nekolik "piratu" pomohl bodovaci system dostat ze silnic. Za rok dostanou papiry znova a jezdi dal. Je jasne, ze bodovy system je nemuze ze silnic dostat naveky. A proc taky? Treba je to dohnalo chovat se na silnicich jako beloch.
"Ve skutečnosti se pomocí bodového systému během těchto pěti let podařilo potrestat obrovské množství slušných lidí, kteří se dopustili drobného opomenutí, například zapomněli zapnout světla"
Pokud se dopustite par drobnych prestupku, tak dostanete pokutu tak jako tak a muze vam byt prece jedno, jestli dostanete nejaky body nebo ne.
"Pár stovek, možná tisíc lidí existenčně zničil, protože přišli kvůli bagatelném přestupkům o řidičský průkaz, který potřebovali k výkonu práce"
Jestli si nekdo necha vzit ridicak za to, ze neustale zapomina roznout svetla, nema pasy atp., tak je to podle me lojza. To pak taky muze zapomenout dodrzovat rychlost, brzdit atd. Samozrejme chapu, ze ridic z povolani najezdi mnohonasobne vic jak napr. ja (15tis km/rok, bez jedine pokuty za mych 11 let rizeni, posledni auto Audi A4 rv. 2003), na druhou stranu i tak se divim tem, co si nechaji vzit ridicak za "blbosti". To je potom spatnej profesional. Zavodni lyzar taky muze byt nejrychlejsi, ale pokud v kazdym zavode mine branku, tak nikdy nevyhraje.
Preju Vam i vsem ctenarum tohoto blogu to nej nej v roce 2011!
|
|
|
jistě. několik "pirátů" systém ze silnic dostal, ale ve skutečnosti jsou ti nejdrzejší pojištěni jinak než dojmem, že je nikdo nevidí a nechytí. oni se nechají třeba i chytit, ale hodí to do správního řízení, zvednou telefon a je vymalováno. ani tu pokutu neplatěj.
pokud se dopustíš "pár" drobných přestupků, může ti to bejt salám banán. pokud ale najezdíš služebně třeba 10.000km za měsíc jako můj kolega stavbyvedoucí, tak je těch "pár" přestupků otázkou tří měsíců...a jsou to pásy, světla a rychlost do 20kmh v obci, co jsou nevíce bodované přestupky.
schválně si, Pane Audi A4 rv.2003, vzpomeň, kolikrát jsi jel po městě víc než 55 kmh, vynásob to 5x a dostaneš počet případů, kdy bys byl Lojza, být ve špatnou dobu na špatným místě. takže nech na hlavě a rychle se zbav dojmu, že jsi v pohodě. nejsi. jen málo jezdíš a tak se s tím moc nesetkáváš. až to přijde budeš se set-sakra divit, jakto, že jsi trestán ty, který jsi za 11 let nedostal pokutu.
|
|
|
schavlne jsem uvadel, ze najezdim pouze 15 rocne a ridim 11 let. po vynasobeni, to uz ale nejaky objem najetych km je. ziju v brne. tady se meri a stavi docela casto. pres obec jedu 50 tachometrovych, davam si na to pozor a jeste nikdy me nezastavili za rychlost. kdyz mi prijde, ze bych tu mohl jet vic nez je dovoleny, tak si pak uvedomim, ze pesky bych uz vubec nestihal a 50kmh mi najednou bohate staci. pasy si davam automaticky, i kdyz jedu jako liny prase 300m do obchodu autem. tu Audinu jsem uvadel proto, ze je to docela silny auto a je velice jednoduchy s ni prasit. kdyz me to chytne, tak si zajdu na masec na okruh. koupil jsem si eletro alkoholmetr. rano si dejchnu a i kdybych mel jet podat anglicke kralovne ruku a mel 0,1, tak jednoduse nepojedu. reknu si - ses debil, nemel si vcera tak chlastat, vem si taxi.
proste si myslim, ze pokud se clovek trochu snazi a neni mu vsechno klobas, tak to jde. stat se muze, ale aby kvuli tomu clovek prisel o papiry, nvm. ja si verim. a osobne neznam nikoho ze sveho okoli, kdo by prisel kvuli bodum o papiry. ne, nejsem asocial, znamych mam spoustu, i profiky za volantem..
|
|
|
V Brně tacho 50? Ehmmm... To vás musí mít okolí za kapitálního vola. Já po Brně (a pár let jsem tam žil) jezdil tacho pod 60, tedy GPS asi 54, nikdy mě nezastavili - a proč taky? Patřil jsem mezi nejpomalejší... Řidiče, kteří jezdí tacho 50 (tdy reálných 45) by měli podle mě pokutovat za zdržování provozu úmyslně pomalou jízdou!!
|
|
|
50-53, dobra, samozrejme, ze jedu tak abych se do tech 50 vlezl. ono taky vetsinou na mistech, kde se da jet vic, tech 60 je. a na hodne mistech se da jet max 40, a takovych mist je v brne taky porad docela dost. a uznejte sam, ze i kdyz tam budu mit 50 tacho, tak to neni brzdeni provozu, tech 50 je kdyz uz teda maximalni povolena a ten rozdil je v tomto pripade minimalni. ve meste se tak stejne neda moc naspechat..
ale tohle uz je lehce off-topic koukam..
|
|
|
"Pan polní kurát vás rekomandoval jako ohromného pitomce a myslím, že se nemýlil."
|
|
|
ta televizní párty byla naprosto příšerná. pořád se ptám, proč. proč tohle...kdo se prosil Bártu, Humla, Tržila, Šimonovského, Schlinga a další podobně deviantní jedince, aby realizovali svoje intelektuální kreace zrovna na mně...chlapci velmi rychle zakecali, že pokus o finanční dynamizaci pokut je v rozporu s Ústavou. námitkám Ševčíka nebo učitele autoškoly se Bárta smál tím svým debilním smíchem, navíc by ho konečně mohla žena naučit se ráno nebo kdykoliv jindy, kdy vypadá jako debil, učesat se, případně navštívit rozumného holiče. Tržil prozradil, že bere svůj resort vážně, neb "když MU projede řidič obcí víc než padesát...". jistě, Leo, silnice jsou prostě tvoje. pán postižený ztrátou dcery by rád podobně nízkou úmrtnost jako třeba ve Švedsku, kde také žije 10mil.lidí a bourají méně než my. no, já tedy nevím, podívám-li se na mapu světa, ono to Švédsko a my - já tam vidím drobný rozdíl v ploše území, pak i související hustotu obyvatel, což by snad i nějak mohlo souviset s tou nehodovostí, že...atd. otřesné, na to jsem se vůbec neměl dívat...
udělám asi radost některým příznivcům střelných zbraní, nemohu si totiž nepoložit otázku - když se kocourkovským vašnostům tak líbí zrovna švýcarský model, nelíbil by se jim i švýcarský model držení zbraní ? švýcarské referendum a další ? a co německý dálniční model - že by nejproduktivnější země Evropy byla v dopravě sto let za opicemi ? no nic, rozčiluju se na špatném pískovišti...
|
|
|
Náhodou to bylo velmi pěkné panoptikum. Bárta - spasitel světa, který svými fašizoidními sklony vše vyřeší a každého zachrání, Tržil - ukázková guma, která bude do roztrhání těla a bez vlastního úsudku hájit neobhajitelné a pan postižený, kterého prožitá tragedie uvrhla mimo realitu.
|
|
|
tak nějak. a nakonec řečnická otázka Jílkové, proč si v ČR připadá člověk, který dodržuje pravidla, jako debil...lepší tečku za touto relací asi udělat nemohla.
|
|
|
Tak tak. Měl jsem ráno poněkud depresivní náladu a když jsem si pustil půlku - víc jsem nedal, normálně jsem na chvíli ztratil chuť do života.
- Listina základních práv a svobod hadr
- Retardér v každý prdeli v poho, budeme jezdit pomalu
- Rychlost zabíjí
-Tři kamiony vedle sebe na dálnici v poho
Ševčík s tím autoškolákem, kteří jediní mluvili rozumně, byli hulvátsky okřikovaní. A do toho ovce (jak jsem slyšel od příbuzenstva, které debatu nadšeně kvitovalo) béé, béé, seberte nám svobodu, dejte nám víc bezpečí, béé.
No nic. Vyhrát se to nedá, vzdát taky ne...
|
|
|
t.t. - jouda
Napsal jsi to naprosto fantasticky dokonale. Souhlasím i s ostatními diskutujícími tady v tom vlákně, ale jen bych si dovolil doplnit:
Dámy a pánové-nesmíte si to tak brát a tak moc to žrát. Když jsem na ten pořad s Jílkovou koukal, tak já jsem se tak smál až jsem normálně brečel.
Když mluvil ten pán z autoškoly že ty zpomalovací prahy (jak doplnil Tržil, že budou v každý vesnici-za tohle bych Tržila posadil do Fábie a nechal ho jeho pracovní dobu jezdit sem a tam přes ten zpomalovací práh ať si to ten KOKOT užije) jsou nehorázný svinstvo a že šikanují řidiče bezdůvodním snížením rychlosti na 4proudé silnici 50 kvůli ekologii/ekoteroristům (takže místo nízkých otáček motoru, nízké spotřeby, exhalací, hluku a rychému průjezdu místa tam pojedu s vytočenou nižší rychlost, s vyšší spotřebou, hlukem, exhalacemi a budu tam smrdět dýl) tak jsem tomu pánovi tleskal a skandoval, že ho chci za ministra dopravy (měli jste vidět výraz mojí přítulky).
Pak když jsem viděl "pravého" ministra dopravy Bártu, jeho postavu, ksicht, slyšel jeho smích a hlavně "mužský hlas" a slyšel jeho názory tak jsem si říkal PROČ KURVA , KURVA PROČ?? Nevím co ta "jeho blonďatá Kačenka" na něm vidí, že by další SEXY MOZEK??
Víte kdo v té diskusi chyběl a kdo by tomu dal další šťávu?? No přece náš "milovaný expert" Huml, ten který hlásil dopravní info a teď má patent na rozum (dopravu). Ten kdyby tam byl, tak to už bych nejen brečel smíchy, ale to už bych si regulérně stříknul do textilu.
A Tržil to je "ukázková guma" jak tady už psal kat. Ten má v tý hlavě buď vzduch nebo nasráno a to jde zjistit jen jediným způsobem-navrtat a podívat. A teď mě asi ukamenujete a já nevěřim tomu co píšu, ale v jednom s Tržilem souhlasím. Řekl, že probliknutí dálkovýma za účelem předjetí je OK.
|
|
Mrknite si toto na hovinkach:
www.novinky.cz/krimi/221742-ridic-pri-testovani-kamery-natocil-brzdiciho-pirata-za- volantem-dodavky.html
Z vlastnej skusenosti viem ze soferi dodavok jazdia pomerne rychlo, niekedy az za hranicou moznosti svojich podvozkov a vysokeho taziska, ale toto video vobec nenapoveda ze by bol vodic dodavky pirat. Normalne predbehol vozidlo a hned na to sa zacal vyhybat prekazke - vsimnite si jak minie stojace auto na kraji cesty. Uz pocas tohto manevru prida plyn, asi si vsimol, ze kameraman ho chce v nespravnu chvilu predbehnut. Takze ziadne pribrzdovanie a ani umyselne blokovanie. Ale zkokotene media uz maju dalsieho pirata, popricom sa mi zda, ze sa hlupo zachoval prave kameraman, ktory nevydrzal par sekund a okamzite zacal tu drzu dodavku co sa ho opovazila predbehnut predbiehat.
|
|
|
kocourkovští mají nového koníčka. budou se navzájem filmovat a udávat. tak je to správné, tak to má být.
|
|
|
diky bohu za ta 200mW laserova ukazovatka :-)
|
|
|
+ bonusový paket...
http://goodgadgetbadgadget.com/wp-content/plugins/wp-o-matic/cache/87b2f_XM-25-Weapon. jpg
|
|
|
Eastern egg: ten voják s "gadgetem" se jmenuje Thatcher...
|
|
|
Technická: předpokládám, že jsi měl na mysli vajíčko velikoniční, nikoli východní ;-)
|
|
|
Jakpak hodláš ten laser směrovat? Já bych nějaký nápad měl a na jaře ho odzkouším, ale ochranu v rozsahu 360° kolem auta to tedy neposkytne ani omylem.
|
|
|
Je mozne takovou hrackou poskodit snimac v kamere nebo je to dobre jen na momentalni oslepeni?
|
|
|
Jen na oslepeni. Na niceni snimacu je potreba prejit na vyssi level, tam uz to jsou naklady ve stovkach dolaru.
|
|
|
t.t. - jouda
Proboha jen to ne, to už tady bylo. A prý že nevstoupíš 2x do stejné řeky a že doba se neopakuje. Budeme se navzájem udávat, bude to jako za komančů a ještě to naprášíme našemu "hodnému státu" který nás bezpracně zkasíruje.
A víte co bude další příplatková výbava vašeho nového auta?? Já už si objednávám Full HD kameru s 30x opt. zoomem a 60 sn/s dopředu a pro jistotu taky dozadu :-)
|
|
|
Na video jsem se kouknul a pokud se ti zda, ze ridic dodavky nikoho schvalne nepribrzdil, tak bys mel asi vratit ridicak.
Pokud bych prijal tvou teorii, ze se vyhybal stojicimu vozidlu, tak ridic dodavky zahajil predjizdejici manevr v nevhodnou chvili. Videl, ze vpravo stoji vozdilo. Nicmene si myslim, ze tebou propagovana teorie o vyhybani se prekazce je totalni kravina. To auto stalo v odstavnem pruhu a do pruhu praveho vubec nezasahovalo.
Takze zkokoteni ridici (abych te parafrazoval) ohajujici takova svinstva vidi ve vsem jen spiknuti proti kriplum, kteri si na silnici leci komplexy misto toho, aby navstivili psychologa.
|
|
|
Mě se taky zdá, že ho nechtěl vybrzdit. Problém toho (každého) videa je, že vidíme to co zabírá objektiv a nevidíme to co vidí řidič, není tam žádný vztah k probíhající události, necítíme jak moc se mu kýve auto, nevíme jak moc má puštěnou muziku...Navíc proč ho ten s tím videem chtěl hned vzápětí po předjetí předjet? Není to zmrdské?
|
|
|
Navíc proč ho ten s tím videem chtěl hned vzápětí po předjetí předjet? Není to zmrdské?
A coz kdyz ho nechtel vzapeti predjet, ale pouze se vyhybal prekazce. Kdyz bude pred tebou neco usilovne brzdit, tak jednim z manevru - krom brzdeni - je i vyhybani. Tos nevedel? :-)
|
|
|
Ne. On nejdřív začal předjíždět a až potom dodávka vybočila. Vy jste tam viděl nějakou překážku? Vidíte, argumentujete něčím co tam není...
|
|
|
Ja tou "prekazkou" pochopitelne myslel tu brzdici dodavku... Kdyz to nekdo prede mnou zadupne a v levem pruhu bude misto, tak se ho pokusim objet. Co je na tom nelogickeho?
|
|
|
Tak se na to podívejte ještě jednou a pořádně. Dříve než začala dodávka brzdit se objektiv sune do leva, tedy se domýšlím, že jí chtěl předjet...ovšem dohadovat se o úmyslech řidičů na základě videa je naprostá blbost.
|
|
|
Ja tam ziadne umyselne pribrzdovanie nevidim. Moznoze je vyhybaci manever zbytocne velky. Ja ked idem relativne rychlo a potrebujem sa vyhnut napr. stojacemu autu, tiez nekedy idem pomaly o protismeru, len aby som si bol isty ze sa nic nestane. Samozrejme sa predtym mrknem ci ma niekto nepredbieha. Ak aj vodic dodavky spravil chybu, tak spravil chybu a nemusi byt preto hned piratom....
|
|
|
Samozrejme, ze nemusi byt hned piratem. Ale ty chyby - pokud tedy nebudu uvazovat umysl - udelal minimalne dve. Predjizdel (auto s kamerou) v nevhodny okamzik a vyhybaci manevr (kolem stojiciho auta) byl vzhledem k okolni situaci hodne blbe provedeny. V kombinaci s nekterymi mymi zkusenostmi, jak nekteri ridici velkych bilych dodavek jezdi, to je moc indicii na to, abych uveril ridicske chybe. Ale mozna se skutecne pletu.
|
|
|
A ty chyby?
(Nebudeme brát za chybu, že předjel auto s kamerou, že ne?)
|
|
|
Staci se podivat o pripevek vys. Nicmene chyby popisu jeste jednou:
1) predjizdeni (auta s kamerou) v nevhodny okamzik. Z vysky posezu v dodavce musel videt, ze vpredu stoji v odstavnem pruhu auto, kteremu se bude muset pripadne vyhnout. Takze manevr "predjedu levym - zaradim se do praveho - vzapeti se znova presunu do leveho (bez ohledu na okolni situaci)" je iMHO chybny.
2) Objizdeni auta stojiciho v odstavnem pruhu zpusobem, ze uplne prejedu do leveho (aniz bych se presvedcil, ze nekoho omezim/ohrozim) je IMHO zase chyba.
|
|
|
"Z vysky posezu v dodavce musel videt, ze vpredu stoji v odstavnem pruhu auto, kteremu se bude muset pripadne vyhnout"
musel vidět, je příznačná terminologie pro vyznavače pravé pravdy.
|
|
|
Boze, divame se skutecne na stejny zaznam?
Ta silnice je krasne rovna a v takovem pripade je videt na stovky metru dopredu. I z osobaku. Natoz z dodavky, ktera ma sedadla jste o kus vys.
|
|
|
Pršelo, silnice je mokrá, auto s videm stírá. Neznám kvalitu záznamového zařízení, ale zdá se mi to dost tmavé, šero.
Muset vidět, je fabulace jako prase a hloupá je pokud slouží jako argument.
|
|
|
Jestli a hlavne nakolik je silnice mokra, to bych si teda z takto tmaveho videa netroufnul posoudit. Je ale fakt, ze na zaznamu sterace JEDNOU setrou, cca v case 0:13. Coz pri rychle jizde na dalnici je frekvence hooodne mala (a to ani nevime, kdy PREDTIM byl sterac pouzit), tudiz bych si dovolil usoudit, ze intenzita deste nestala skoro za nic. A pokud za takovychto podminek profesionalni ridic nevidi dostatecne dopredu, tak
a) nema predjizdet
b) mel by se nechat vysetrit na ocnim oddeleni
|
|
|
Pokud by nemohla dodávka za ztížených viditelnostních podmínek předjíždět na čtyřproudé (dva proudy v jednom směru) rychlostní komunikaci, pak to samé by neměl dělat řidič osobáku zcela evidentní práskačskej, zpovykanej zmrd.
|
|
|
To je pravda. Pravda je ovsem i to, ze manevr dodavky omezil ridice za ni, kdezto on neomezil nikoho.
|
|
|
Jeho zase omezilo to auto v odstavném pruhu, každý někoho omezuje a omezuje...to je prostě život, řekl bych, že to na tom videu je banální dopravní situace, kterých se dějí stovky, tenhle zmrd to náhodou natočil a zveřejnil, možná to nebyl zmrd a někdo mu to ukrad. To nevím. Ovšem hanoba někoho na základě toho videa je hloupost.
|
|
|
1) Nemusel. Určitě ne v době, kdy předjíždět začal. Ten posez v dodávce zase není o tolik výše. Řazení do pravého po předjetí bych bral jako plus. Zřejmě nepatří k těm, co zůstávají v levém a mají pro to tisíc zdůvodnění. Ostatně na konci videa se zase řadí do pravého a mizí v dáli.
2) Jak moc a jakým způsobem se vyhnout, je čistě na úvaze řidiče. Do toho bych se mu neodvážil kecat - už jen proto, že jsem tam nebyl. Naopak bych řekl, že se přesvědčil, jinak by těžko přibrzdil a použil blinkr.
Jako chybu bych označil jednání "kameramana", který se řadí do levého ještě než začne dodávka brzdit. Kdyby dodávka neprovedla úhybný manévr, dá se z toho usuzovat, že by ji začal předjíždět. Přeci jen nechat se předjet od dodávky...
Sám vidíte, jak moc se liší názory na zaznamenanou situaci. Proto označovat někoho za "piráta" jen na základě takového "důkazu", je nebetyčná pitomost.
|
|
|
"Predjizdel (auto s kamerou) v nevhodny okamzik". To se nedá z toho videa objektivně dovodit.
"vyhybaci manevr (kolem stojiciho auta) byl vzhledem k okolni situaci hodne blbe provedeny"
to se taky nedá dovodit (co když vedle auta stál člověk?), jen fabulujete, píšete scénář.
|
|
|
(řekl bych, že se tam někdo motá)
|
|
|
(co když vedle auta stál člověk?), jen fabulujete, píšete scénář.
Jasne, ja fabuluju, kdezto Vy popisujete zcela realne situaci. :-)
Mame na to proste kazdy jiny nazor. Vy snasite hypoteticke argumenty, proc to vybrzdovani byt nemuselo, ja zase z jistych naznaku odvozuji, ze se mu dodavka malicko pomstit chtela.
|
|
|
Podstata je v tom, že na základě toho vide nelze určit pirátsví řidiče dodávky. Jakékoliv odsuzování je tudíž hloupé.
|
|
|
a jéje...zase zde ten-kdo-hovno-najel rozdílí rozumy z jamky "...teorie o vyhybani se prekazce je totalni kravina. To auto stalo v odstavnem pruhu a do pruhu praveho vubec nezasahovalo."
kdybys, ty demente najel aspoň 1000km za měsíc, zjistil bys, že z auta může kdykoliv někdo vystoupit a že pokud od něj nejsi metr a víc, tak jsi v problémech. pokud někdo stojí v odstaveném pruhu, je více než vhodné nechat si místo tak 2m, protože se může stát (a mi už se stalo), že se do pravýho pruhu vykutálela rezerva za kterou vyběhl řidič, nebo že ze zadních dveří vystoupil cestující.
takže si dej obkládek do rozkroku a utíkej si dodělat řidičák, abys se mohl za rok či dva zapojit do debaty dospělejch a nebyl u toho za posledního šulina.
|
|
|
Ale ja netvrdim, ze auto v odstavnem pruhu se nema mijet s dostatecnou rezervou. Ma - ale s prihlednutim k okolnim podminkam. A i kdybych teda pripustil variantu, ze dodavka se necemu vyhybala a "kameraman" za ni ji predjizel, zase to byla chyba dodavky. Vjela do cesty autu, ktere predjizdelo. Pokud se nepletu, porad se tady pise o tom, jak ma ridic cumet do zpetneho zrcatka, aby neomezil ridice za sebou a ted to najednou platit nemusi?
P.S. Dekuji za radu s obkladkem do rozkroku, doporucoval bych ti vsak se spis zamerit na svou samolecbu. Evidentne ji zanedbavas.
|
|
|
nesouhlasím.
dodávkář jel dost rychle na to, aby nikoho neohrozil ani neomezil. to, že nějaký krám, co z 90ti na 130 zrychlí za odpoledne neznamená, že před ním celýá odpoledne nesmí ani usednout motýl, aby se řidič necítil omezen. pokud by musel kameraman brzdit, byla by se dodávka nejspíš vzdálila. ale ona se přibližovala. neumím si to vysvětlit tak, že kameraman si "šel pro faul" a situaci vlastní vinou vyhrotil...i když se zde o nějaké krizovce nebo naschválu vůbec nedá mluvit.
je vidět, že vofcím už může nakecat každej kdo chce, protože ani když to viděj na vlastní voči, tak nezapnou mozek. jen nevím, jestli je to už nezměnitelný stav, popřípadě jestli vofčani budou muset vymřít tak, jako museli vymřít komunisti 8o(
|
|
|
Ty vis, jakym autem kameraman jel, ze hovoris o kramu z "90 na 130" a za toho vyvozujes nejake zavery?
Co se tyce brzdeni, tak dodavka by se vzdalovala jen tehdy, kdyby brzdici manevr zahajila pozdeji nez kameraman, pripadne kameraman by mel lepsi brzdy. V opacnych pripadech by se naopak priblizovala.
Uznavam, ze z toho videa lze prdlajz poznat, ale manevr, kdy predjedu auto, mam pred sebou dva volne jizdni pruhy a pri objizdeni prekazky v odstavnem pruhu budu brzdit, mi moc logicky nepripada. Kdyby dodavka po predjeti se zaradila do praveho a pak BEZ BRZDENI prejela pri objizdeni stojiciho auta zpet do leveho, nereknu ani popel. Ale v to mvideu mi nesedi to brzdeni.
|
|
|
stačí mi, co vidím.
- kameraman přejel do levýho, ale nějak mu to nejelo.
- kameraman se dodávce přibližuje až poté, co dodávka brzdí
- jakmile mine dodávka odstavené auto, kameraman se na ni akcelerací nechytá
-> kameraman je Klobouk nebo má slabý auto nebo je to Klobouk ve slabým autě. každopádně ho dodávka nijak neomezila ani neohrozila, protože on začal předjíždět (tím, že vjel do levýho) ve chvíli, kdy neměl ani z daleka dostatečnou rychlost.
|
|
|
Díval jsem se na stejné video?
1. Dodávkář předjíždí a už při zařazování do pravého pruhu brzdí. Kdybych chtěl z pozice řidiče dodávky zaškodit, brzdil bych přesně ve stejný okamžik.
2. Kameraman reaguje napřed bržděním, potom přejíždí radši do levého pruhu. Dodávkář hodí blinkr a vjede mu přímo před čumák tak, že kameraman musí zase brzdit.
3. Dodávkář ujíždí nikoliv kvůli těžkopádnému krámu kameramana, ale z důvodu toho, že kameraman celkem rozumně usoudil, že takového blba (nebo zmatkaře) je lepší mít od sebe co nejdál a sere na něj (zachoval bych se úplně stejně).
4. Vliv auta na krajnici, možná i s člověkěm kolem auta, je v tomto případě lichý. Z pozice řidiče dodávky jej musel vidět už při zařazování do pravého pruhu. S dodávkou mám najeto dost na to, abych věděl, jaký je z ní výhled.
5. Pro brždění při zařazování do pruhu nebyl nejmenší důvod, z videa je patrné, že oba pruhy jsou volné do alejuja.
6. Osobně se mi to ještě nestalo, ale dovedu si představit, že se takový školitel občas vyskytne. A mimochodem, před X-lety se dokonce i tady někteří chlubili, jaká je to zábava po předjetí "brzdiče" mu zabrzdit.
Tak to vidím já:-)
|
|
|
Auto stálo v odstavném pruhu, nesvítilo, neblikalo. Tedy mělo v takovém případě vliv stejný, jako například patník, nebo kurva.
|
|
|
A jak víte, že v levém nejelo další auto. Nebo že od odstaveného auta někdo nevyběhl? Nevíte, protože to na videu není vidět. Nevíte, protože nevíte, co řidič dodávky viděl před sebou nebo v zrcátku. Možná se jen lekl a chtěl snížit rychlost.
Mám takový pocit, že se to začíná nějak blbě obracet. Budeme teď u každého brzdění před námi jedoucího auta zkoumat, zda to řidič nedělá schválně? Bude si každý mameluk nahrávat před sebou jedoucí auta a hledat v nahrávkách náznaky "pirátství"?
|
|
|
Kameraman je uvnitř Schade Favorit. Poznám to s hlavou strčenou ve sloní řiti potmě, protože jsem jich měl asi sedm a ujel s nima 400kkm+. Sledujte např. tvar ramínka stěrače a přečnívající zadní okraj kapoty.
Kromě toho jsem taky jezdil s krátkým Peugeotem Boxer. To je skoro stejnej pekáč jako to Iveco na snímku, měl jsem 2,5 TD krátký Boxer. Ve srovnání dlouhým Ivecem byl můj Boxer ještě celkem sporťák. Předjíždět se dalo s prázdným. Plnej předjel jen skutečně pomalý auta. Myslím, že když se do toho tenhle pirát pustil, musel Favorit jet nějakých 70-80km/h, jinak to není proveditelný.
Nechápu, kdyby ho chtěl vybrzdit, proč to dělá takhle blbě a ještě dává blinkr, aby svůj pirátský efekt umenšil. Já mám teorii, která může samozřejmě být pouze jednou z mnoha, pravdu se nedozvíme. Ten řidič dodávky, aby předjel objekt jedoucí 80km/h, musel zrychlit na nějakých 100-105 km/h. To je už mimo zákon, protože rychlost zabíjí pyčo. To auto, co stálo na pravém okraji, mu mohlo evokovat myšlenku, že tam švestky měří rychlost a tak se snažil zpomalit na osmdesát nebo whatever tam bylo povoleno. O vybočení tu někdo psal.
Každopádně to od něj nebylo hezký.
|
|
|
Ten řidič dodávky, aby předjel objekt jedoucí 80km/h, musel zrychlit na nějakých 100-105 km/h. To je už mimo zákon, protože rychlost zabíjí pyčo. To auto, co stálo na pravém okraji, mu mohlo evokovat myšlenku, že tam švestky měří rychlost a tak se snažil zpomalit na osmdesát nebo whatever tam bylo povoleno.
Každopádně to od něj nebylo hezký.
Odhadnul bych to podobně, viděl bych to spíš na neobratný až hloupý manévr (něco jako předjíždění na vjezdu do obce, kdy předjíždějící "rychlík" u cedule zadupne brzdy aby jel 50 tacho), agrese a vybržďování vypadá jinak...
|
|
|
Ale v to mvideu mi nesedi to brzdeni.
Klidně se to dá nazvat třeba přizpůsobení rychlosti dopravní situaci. Každopádně video a článek je pokusem "uplést z h*vna bič".
|
|
|
VirtualCZE
Taky si myslím, že nejde o nic jiného než "uplést z h*vna bič".
Honza ZZR
Tady musím jednoznačně souhlasit s Honzou, těchto situací jsem viděl a zažil stovky a myslím si, že se tam vlastně vůbec nic nestalo. Zdravím Honzo, jen mě u tebe trošku mrzí, že vůči oponentům používáš urážky "ty demente najel aspoň 1000km za měsíc" nebo věci typu "nějaký krám, co z 90ti na 130 zrychlí za odpoledne" protože ikdyž s tebou souhlasím, tak tohle mi vadí (ale rozhodně s tím nic neudělám ani v žádném případě dělat nebudu).
Podle mého skromného názoru jen řidič dodávky vyhodnotil situaci. Doufám, že mě teď neukamenujete za můj názor (podle toho co je vidět z kamery), ale já být řidičem dodávky asi bych "zůstal pro jistotu v levém pruhu o 3s déle" a pak se vrátil do pravého.
|
|
|
Souhlasím s "uděláním" prostoru pro případné lidi obskakující odstavené auto a nějak zvlašt bych to neřešil, kdyby mě nezaujal fakt, že dodavka, která ihned po předjetí a zařazení se před kameramana začala brzdit (třetí brzdové jasně svití)... Udělá toto normální človek, který před sebou nic nemá?
|
|
|
Člověče, tady to je sporný. Je pravda, že řidič dodávky by udělal líp, kdyby nezačal brzdit, ale rovnou dal blinkr a švihnul to plynule do levýho, nebo v případě, že by situaci vyhodnotil tak, že ten za ním už vyrazil a tudíž levý pruh volný není, prostě jen brzdil a modlil se, aby ten v tom odstaveným autě neotevřel dveře, nebo aby se mu neodkutálelo to kolo, jak tu někdo níže psal.
Udělal asi chybu, ale o úmyslným vybrždění bych se na základě toho videa mluvit neodvažoval.
|
|
|
Text tohoto komentáře byl přesunut do chlívku, jelikož autor je lokálně patriotický kretén. Škoda jen, že je taky z Moravy. (ZZR)
|
|
|
nejdriv jsem myslel, ze je to nadsazka, ale asi jsi to vyhodnotil spravne...
|
|
|
Trosku off topic, ale rad by som vedel ze z coho sa vlastne odvodil ten nazov Cobolak, Cobolsko atd... Tak trochu tusim ci to nieje nahodou z ciernych baronov - major Terazky:
"Co bolo bolo...."
:)
|
|
|
Je to z Č.B.
Prostí Valaši si holt myslí, že jsou o mnoho lepší než ti samí horalové s těmi samými starostmi a životy na druhé straně Beskyd...8o(
|
|
|
Je ale pravda, že po přejezdu hranic v těch místech jsou určité rozdíly patrné. Třeba Čadca je podle mě mnohem hnusnější, než Jablunkov a to, co na slovenské straně hranic pokračuje z naší I/11, to je taky unikum.
|
|
|
Pokud já vím, tak je to opravdu odvozeno od tohoto výroku majora Halušky.
|
|
|
Nakoukl jsem do chlívku a musím souhlasit se ZZR, neboť příspěvek se příčí elementární lidské slušnosti. Věcně ovšem musím ČÁSTEČNĚ souhlasit. Slovenští řidiči byli známí rozdělením na dvě kategorie: Moc pomalí zdržovači (patrně chudší, kteří šetřili benzín) a moc rychlí (nedotknutelní, kteří měli nejen na benzín, ale i na podmazání policajtů). Nicméně, začíná se to lepšit.
|
|
|
Pozoruhodné je také to, že událost se stala už před půl rokem, ale zveřejnili to až teď. Už asi neví, co kde najít, všechny piráty přece pochytal bodový systém, tak berou i takové druhonálevové čajíčky.
|
|
|
Mne se to tak pozoruhodnym nezda. Halt udalost se stala pred pul rokem, firmy si to mezi sebou vyridili a vec byla vyresena. Ted se vsak objevil Lacina a Trpisovsky, takze novinari patraji po dalsich podobnych pripadech, protoze v soucasne dobe je po nich "hlad". Nic to vsak nemeni na tom, ze pokud to prasarna byla, tak ni zustala i po pul roce.
|
|
|
.. viridilY.
Pochopitelne.
|
|
Dobrý den D-FENSi,
v souvislosti s článkem resp. ústředním tématem blogu doporučuji knihy Vzpoura deprivantů (František Koukolík, Jana Drtilová) a Mocenská posedlost (Koukolík).
Malé ukázky dotýkající se aktuálního článku:
K pojmu agresivita
„Agrese je součástí lidské normality. Násilné chování je naproti tomu patologická agrese, jejímž smyslem je někoho poškodit nebo zabít.“
K motivaci médií:
„Virtuální násilné (a sexuální) chování jsou debilizační nástroje sloužící reklamě, propagandě, indoktrinaci a odvádění pozornosti od např. korupce, finanční krize, ….“
„Až na výjimky lidé nedokáží násilnému a sexuálnímu chování, byť virtuálnímu, nevěnovat pozornost. Projevy násilného a sexuálního chování jsou totiž velmi mohutné podněty se vztahem k přežití. Jejich zpracování je dáno evolučně a tedy geneticky. Pozornost, kterou jim lidé věnují, je do značné míry automatická. Nevěnovat jim pozornost vyžaduje úsilí …“
atp.
Knihy mj. popisují deprivanty, kteří podle mě odpovídají zdejším zmrdům a také jedince stupidní, zdejší vohnouty.
Ke ztrátě zbylých iluzí vede zejména četba kapitol o propagandě a iracionalitě.
Varování: Knihy nejsou oddychové a nepřinášejí dobrou náladu.
|
|
Cituji:"Pomalý řidič, který úmyslně ostatní zdržuje s přesvědčením, že "já jedu 80km/h, to je rychle dost, nikdo mě nemá co předjíždět".....
Mily pane, ten ridic jel na dalnici 140km/h a predjizdel pomaleji jedouci vozidlo. To ze A.T. se priritil zezadu 200km/h ho celkem popravu nechalo chladnym a predjizdeci manevr chtel dokoncit. Psychopat jej vsak objel nebezpecne zprava a prudkym brzdeni ohrozil a doslo k nehode. Vy, tak chytry muz to vidite skutecne jinak, nebo je to jen takova vzpoura proti vetsinovemu nazoru medii a nasledne verejnosti, kdy fakta jdou stranou v zajmu potvrzeni smyslenky?
|
|
|
Předjížděl, chtěl předjíždění dokončit a psychopat jej objel nebezpečně zprava.
Nějak si tam ta auta nemohu srovnat.
|
|
|
Proc ne?
Jedu v levym, predjedu auto a abych se mu nezaradil rovnou pred cumak a la Lacina :-), tak si mezi sebou a prave predjetym necham odstup. No a psychopat s dobrym autem teto mezery muze skutecne vyuzit. Je to sice o drzku, si myslim, ale proveditelne.
|
|
|
Proč ne? Protože pak tam chybí doba nutná k rozdráždění pana Trpišovského, které u něj následně vyvolalo (údajnou) potřebu druhý Mercedes vybrzdit.
|
|
|
Pokud podobny manevr predvedl uz o par minut predtim jinemu ridici, tak se domnivam, ze Trpisovsky byl rozdrazden delsi dobu. A pak stacilo, aby dojel ten druhy Mercedes a jeste nez zahajil ten podjizdeci manevr, tak uz mel "vymysleno", ze ho vybrzdi.
|
|
|
Bohuzel to PRASE to udelalo jeste krkolomeji. Podle vypovedi muze z cerneho mercedesu mu udelal mysku v okamziku, kdy mezi nim a predjizdenym autem bylo tak tak misto na projeti auta a Trpisovskemu se podarilo proklouznout jen diky tomu, ze cerny sundal nohu z plynu. Jakmile byl A.T. pred nim, zacal intenzivne brzdit az do uplneho zastaveni. Ohrozil tak i treti (predjizdene) vozidlo a pripadne dalsi jedouci za touto skupinou.
Podle informaci policie chtel pak A.T. po jejich prijezdu hned odjet, protoze podle nej byla situace naprosto jasna. Cerny mercedes nedodrzel bezpecnou vzdalenost a je jednoznacne vinikem nehody.
Ze se takoveho HNUSU zastava i celkem inteligentni autor tohoto webu je mi tak zahadou....
|
|
|
Tuhle verzi čtu poprvé, ale je pravda, že jsem to nějak extra nesledoval. Doteď to všude prezentovali stylem předjel a zabrzdil.
|
|
Šimonovský sedí v relativně nedávno vytvořené trafice nazvané Rada ČTÚ, která se mj. stala korytem i pro jistého "tajtrlíka" Petra Štěpánka, na návrh pana Íčka. Že Šimonovský je lidovec a tajtrlík je ODSák, na tom nesejde. U korýtka tyhle prasata chrochtají a mlaskají hezky spolu.
|
|
yep, velmi správně.
btw. pirát z R7 - nejsem schopen uvěřit a nebyl bych, ani kdybych fakt hodně chtěl, že něco tak průhledného může průměrně zdatný čtenář sežrat a nechce se mi věřit ani tomu (i když to je uvěřitelnější), že si vytlačená řidička nevšimla toho, že někdo přejíždí do levého pruhu, když tam zrovna je - proč nebrzdila? Nesčetněkrát jsem brzdil, když mě kamion/důchodce "vytlačoval" do svodidel, protože mě prostě neviděl. A vůbec, proč na rychlostní komunikaci jede pouze 100 km/h v levém pruhu a nutí tak rychlejší řidiče ji předjíždět zprava, tedy dopouštět se přestupku? Netrestá se nucení ke spáchání přestupku stejně, jako přestupek?
|
|
|
nechápu jak se někdo těch dementů může zastávat ¨(lacina,2222) chtěl bych vidět co by se semlelo kdyby se tihle dva dementi potkali na silnici, pravděpodobně by bylo o jednoho hajzla míň ,možná o dva :-).nesnášim agresivní, arogantní jelita ale kdyby mě 2222 dobrzdil v levim tak ho umlátim heverem :-))) jak řikam agresory nerad.
|
|
|
No jo, klidas k pohledani - to se hned pozna ;-)
|
|
|
Kdyby se ti dva potkali, tak by jeli za sebou 160 - 200 km/h a dál? btw jak se vám daří vystát sám se sebou? :)
|
|
|
|
|