Komentáře ke článku: A zase ta zmrdice ... (ze dne 12.10.2008, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
Kdo že je tu vlastně ten zmrd?
|
|
|
Taky si nejsem úplně jistý. Při čtení jsem si okamžitě vzpomněl na Website Is Down :)
http://www.youtube.com/watch?v=qAuLqaLGvZU
|
|
Ne mě celej článek působí ta trochu jako když zloděj volá chyťte zloděje....
|
|
Zhulenej zmrd, co chodí do práce ožralej a ještě pozdě, v práci dělá hovno a když se po něm něco chce, tak začce sabotovat a stávkovat. Chudák ubohej.
|
|
|
Taky mi je ho lito, nastesti uz si snad sehnal nekde praci skolitele IchTILu. Tedy pokud je rec o Pavlikovi.
Kdybych tam tehdy nebyl ja a jeden vyborenej a chytrej clovek, tak by tam ta podpora chcipla uplne. Nevyjadruj se k necemu, o cem vis velky nic.
I kdyz se mozna pletu, blondaku :-) Cest praci soudruhy, jak ti fungujou tunely?
|
|
|
Není to o tom, zda člověk zná podrobnosti nebo ne. Ten příspěvek byl o tom, že člověk, který přijde do práce pozdě a a ještě nachcanej, by měl držet hubu a doufat, že se na to nepřijde.
|
|
|
Ta leguanova reakce byla naprosto typicka - vypise se ze svejch frustraci na webu a ted ceka na reakce a doufa, ze si to ten jeho management prijde precist, nasere se a zacne tu s nim diskutovat. Takze ty negativni reakce od beznych ctenaru pricita svym firemnim nepratelum a ne ponekud vohnoutskym kvalitam sveho vyplodu :-)
|
|
Otázkou je v jakem oboru firma v niz jste pracoval podnikala? Moc sem to prave nevypozoroval z clanku. Byla to IT firma poskytuji podporu jinym ruznym subjektum, ci jste byli IT oddeleni firmy jez neco vyrábí, vytvari atd... Ono je totiz nekde IT taknejak nezbytene zlo a nekde je docela dulezitym prvekm ve firme. Pak se na pripadne vedeni IT a veci okolo diva vyssi management jinak. Bud to stoji jaks taks za to, anebo to vypada jak v IT crowdu. :-D
Jinak podle popisu bylo nove vedeni mimo misu a ta vase Danuska se dostala do pekneho stretu zajmu.
Avsak za ten Vas Cebit by Vas asi jinde pekne hnali svinskym krokem zmdr nezmrd.
Jako ostatne vsude i zde nemuzu vice soudit, pac z jednoho kratkeho clanku nepoznam hloubeji kdo tu byl opravdu jouda a kdo ne.
|
|
|
Jo ten Ce-Bit byla vazne bomba, jeste mam odtamtud tricko. Poslyste, kdyby se jednalo o vedeni, ktere je respektuhodne, tak se chovame jak mame. Prece jen me maminka vychovala dobre a vim, ze se dekuje a rika prosim a zdravim na potkani bez vyzvani. Sesmolim pokracovani a jestli to sem daji, tak treba jeste zmenite nazor. :-)
Kazdopadne jouda je ten, kdo ma na konte min penez, v tomto pripade vschni, krom blondakovi frakce.
|
|
Dočetl jsem asi tak do poloviny. Nějak mi bylo jasný jak to dopadne. Na tohle téma už jsem toho přečetl poměrně dost - ono je to asi všude stejný. Kde není nic, jen práce, tam se nikdo z těhle "manažerů" necpe. Ale když se začnou penízky vydělávat, kde se vzal, tu se vzal - HOP - a je tu ... hádejte kdo?
|
|
Krasny clanek, trefne vystihujici zmrdi manevry v IT related oborech.
Preju hodne stesti v novem zamestnani.
|
|
Tak tohle mi něco připomíná, bohužel. Jsem zaměstnán v jedná velké firmě, která má i servis VT. Před několika roky sem nastoupil, aby pomohl firmě s novým kšeftem, ve kterém jsem už uměl běhat. Našli nám nejdřív takovej malinkatej chlíveček na temné chodbě o rozměrech 2*3 metry, téměř hned u vedení firmy, prostě vopruz, každou hodinu tam někdo lezl a ptal se, jak to jde, každému se řeklo, že nahovno, protože máme malej chlíveček, každej řekl, že to bude řešit :) Za 1/2 roku nas přestěhovali do ohromného kanclu v nejvyšším patře budovy, kde z naší firmy nesídlil nikdo. Pro servis nejhorší místo na světě, ale byl tam svatej klid na práci, bylo tak daleko od všech, že každej byl línej tam chodit, dokonce o nás krom jednoho logistika a skladníka nikdo snad ani nevěděl. práce šla od ruky, nakonec sme se sešli 4 výborní kolegové, po večerech sme hulili, čučeli na filmy a když už k nam někdo přišel, tak jen se rozplíval, jak to skvěle nese. Dnes byznis už skončil, kolegové zmizeli do pryč, z jednoho udělali šéfa/zmrda a mě přestěhovali zpět do přízemí. Jo a co tím chci říci? Že pohodové časy se do IT už nevrátí
|
|
|
Moment? Kdy byly ty "zlate casy v IT"..asi mne minuly.
|
|
Myslím, že jsem článek nepochopil. Možná je to tím, že se naše společnost zabývá technickou podporou uživatelů trochu jinak, možná je to tím, že jsem "zlaté časy IT" nezažil.
Bez ohledu na to, co si myslím o vedení a jejich chování, zvycích, oblečení, rodině a platech, pořád je to nadřízená součást zaměstnavatele, který mne platí. Není to moje společnost, abych mohl rozhodovat o tom co dělat budu a co ne a nejsem tam nuceně - mohu kdykoliv dát výpověď, s trochou štěstí a prokazatelných výsledků dostanu pozitivní referenci pro dalšího zaměstnavatele.
To, že se mi noví lidé ve vedení představí, považuji za slušnost. To, že si s sebou přinesou koncept, jak si představují další fungování společnosti/oddělení a odprezentují mi ho, považuji za nutné zlo, ale jejich přirozené právo. A fakt, že po mě šéf chce denně 10-20 minut ranní poradu o tom, co se bude ten den/týden/měsíc dělat, považuju za naprosto normální. Kdyby se mi něco z toho příčilo natolik, že bych už nechtěl dělat dál svoji práci, nebudu jí sabotovat, ale podám výpověď.
Asi jsem taky zmrd.
|
|
|
Mozna to bude tim, ze jsem se obsirneji nerozepsal. Proste je to na delsi vypraveni. Nic mene, v zahranici, tedy na zapad (politicky) od nasich hranic tomu neni vzdy tak, ze zamestnavatel=otrokar. To co tady popisujete je skutecnost, ktera se da prekousnout, hraje-li se podle pravidel a v mezich zakona. Ovsem model, ktery uvedl do praxe blondak, je ohavnost za kterou by mel jit sedet. Prizivil se na firme, tahal si zname dodavatele a rejzoval na provizich z dodavek. V politice je to sebevrazda, mozna ne v CR, jinde urcite.
Vypada to, ze budu muset sesmolit nejaky pokracovani.
|
|
|
Pokracovani? To snad, vzhledem ke kvalite clanku, radsi ne.
Je obdivuhodne, s jakou lehkosti na sebe prozrazujete, jak kokotsky jste se v praci choval. Pusobi to na me tak, ze vam nekdo prisel provetrat vas zatuchly smradecek deseti lemraku a vas z toho popadla takova frustrace, ze jste si to musel vyblit na nove vedeni. Trochu sebreflexe by neuskodila, vohnouta jako vy bych v zivote nezamestnal.
|
|
Povedené, v první osobě psaná studie do duše Mega vohnouta.
|
|
|
|
|
hrebicek na hlavicku, diky !
|
|
No jo....u nás je zas pravidlo, že s každým novým šéfem přibudou 4 papíry a 6 nových směrnic. Pak se šéf vymění, staré papíry a směrnice zůstanou a nový šéfik vymyslí další.
Takže z původní práce ze zákazníky se pomalu stává jen hora papírování.
|
|
Článek ve mě vyvolal velmi rozporuplný dojem. Například v tom, že autor by do práce chodil jen na to, co sám považuje za rozumné. Nemyslím, že by jeho nadřízená byla nějaká hvězda a její styl řízení je asi o nervy, ale zaměstnanec, který si protáhne služebku nebo nechodí včas do práce podle mého názoru také.
Takže jeden za osmnáct, druhý bez dvou za dvacet, řekl bych.
A "miluji" útoky bokem - "štíhlá osoba s blond knírkem" (pokud neprojde hormonální terapií, nebo bolestivou depilací, asi se ho nezbaví), Ten typ, co je ráno ošklivá (což asi nebude tak její vina a jako o šéfovi to o ní moc neříká, navíc se s tím snaží něco dělat), nastávající je chudák s fabií (znám lidi, co chudáci nejsou a také mají fábku, ale tady je škodovka za stigma, takže proč jim to nanapálit, že?).
|
|
|
nekolik bodu k vysvetleni. Protahnuti sluzebky byl drobny revanz z nasi strany za to, na cem se nadrizeny dopustil na oddeleni a firme. Vcas do prace se v dobach klouzave pracovni doby chodilo vzdy mezi 7-9, popr. po dohode a odchazelo se az byla prace hotova. Za prescasy nas nikdo neplatil. Popis nadrizene byl mozna ponekud emocionalni, nic mene pravdivy. Chudak s fabii se do teto pozice stylizoval sam, nebot nesmirne touzil po wagenu a delal vse proto, aby toho docilil. Navic fabie je preklep, za ktery se omlouvam, mela tam byt FELICIE. Cimz pochopitelne nechci urazit nikoho, kdo vlastni skodovku. V dobach kdy jsem jezdil zigulikem jsem si skodovku pral. Rozhodne jsem se netvaril, ze jezdim v mercedesu, coz byl presne jeho pripad.
Nelze do clanku napsat vsechno, po ctenari se zada, aby cetl mezi radky a obcas i s nadsazkou.
|
|
|
Děkuji za vysvětlení, i když si asi nebudeme úplně rozumnět. Na rozdíl od následujícího komentáře si myslím, že je pro Vás zajímavá možnost jít podnikat a managovat se sám. Moje zkušenost je ta, že člověk zjistí, jak je to těžké, ale možná že Vy jste právě ta povaha, které vedení vadí a na vlasním budete jako ryba ve vodě.
Na druhou stranu myslím, že zaměstnanec má upozornit a pokud to nevyjde, odejít či ztrpět, ale to je můj názor. Pokud mám informace z IT, poptávka po zaměstnancích je docela vysoká.
|
|
|
Snaha resit to tehdy byla, nikdo nejevil zajem s tim neco delat, protoze se jednalo z hlediska tak obri firmy o bezvyznamnou cast. Alespon tak jsme to tenkrat citili. Dneska jsem max. spokojeny zamestnanec, mam skvele nadrizene a nemam nejmensi problem se s nimi domluvit.
|
|
Pane, s touto povahou se určitě nikdy nepouštějte do soukromého podnikání. Chcípnul byste hlady.
|
|
Vite taky pracuji v IT, taky chodim do prace kdy chci a stalo se ze jeste docela slusne na kasi.
Nicmene, kdyz spocitam hodiny mam snad o tyden navic mesicne na prescasech, vsechny dulezite projekty byly vzdy hotovy vcas, nadrizeni se mnou a s mymi lidmi resi minimalne problemu ... and, so we make monney.
Je rozdil jestli pracujete ve vyvoji vicevrstvych systemu, a nebo u pasu. V prvnim pripade je skutecne sumak, jestli svou praci udelate v noci, odpoledne, nebo brzo rano. Pokud ma ve Vas zamestanvatel - potazmo nadrizeny - naprostou duveru a Vy toho nezneuzivate - funguje to.
Jinak na autorove pozici bych resil problem s nejvyssim kompetentnim a jeste porad rozumnym nadrizenym, ci primo majitelem. Pokud je cenny zamestnanec s dlouholetymi zkusenostmi, neumim si predstavit, ze by to tato osoba nevzala na vedomi a nepodnikla napravne kroky.
Gl.
|
|
|
Mám obavu, že kdyby tam byl přítomen nějaký rozumný a kompetentní nadřízený (v majitele ani nedoufám), tak by nebyl důvod psát článek.
|
|
|
To je otazne. Byvaleho riaditela autor stretaval 2x do roka, vyssich nadriadenych predpokladam takmer vobec.
Neviem, ci v tejto situacii bol v stave objektivne zhodnotit ich rozumnost a kompetenciu uz pred tym, nez s nimi osobne preberie popisovane problemy.
Autor s kolegom jednoducho zvolili taku formu "boja proti systemu", ktora nevyzadovala ziadnu namahu a navyse bola pre nich obzvlast prijemna (neprimerane predlzovanie obedov a sluzobiek).
Je to pochopitelne, je to ludske, ale chvalit sa tym a obhajovat to ako jedine mozne riesenie aktivneho odporu ...
|
|
Vybavilo se mi Tesco na přelomu tisíciletí. Jenom nebuď Leguáne překvapenej zápornými reakcemi - dost lidí, co sem chodí by nejradši, aby zaměstnanec za firmu i dejchal ;-). Naštěstí, pokud jsi byl schopnej aixák, tak si určitě neměl problém.
Někdo se tu ptal, kdy že byly v IT ty zlaté časy, že je jako prošvihl. Zlatými časy se dá nazvat období prvních deseti let po převratu. Nejprve se mohutně kšeftovalo s hardwérem a firmičku na montování písidel si založil kdejakej nadšenec, co měl do prdele díru. Potom přišli sítě, unixy, databáze a pochopitelně internet. Rozvoj to byl bouřlivý a i proto tehdy platilo, že co ajťák, to nadšenec a bohém. To už odvál čas, kompy jsou dneska obyčejnej spotřebák, asi jako levný rádio. S tím souvisí i fakt, že ajťáci přestali být nepostradatelní guruové šťourající se v tajemných strojích, ale se stali se z nich obyčejní zaměstnanci, snáze vyměnitelní a tudíž více nucení sekat latinu. Ještě pořád se v oboru točí slušné prachy, ale velké integrátorské a konzultantské firmy už maj všechno certifikované, standardizované a ošéfované. Lepší už to nebude.
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek A zase ta zmrdice ...
|