|
Řekl bych že v předposledním řádku tabulky je nesmysl – zámek zadního odpružení asi nebude to stejné, co zámek kola s kódem, ne?
Jinak ale zajímavý článek.
|
|
|
To opravdu není. Zámek zadního odpružení v GoCycle (a jiných kol) znamená možnost "přepnout odpružení aby tolik nepružilo".
GoCycle je fantastické kolo - opravdu krásná ukázka designu a techniky. Ale kódový zámek pokud je mi známo nemá žádný.
Celkem bych čekal, že pro MHMP bude v rámci předmětného VR dodáno nějaké běžné ekolo v ceně 20tis s příplatkem
Spojení v článku s Citibikes je víceméně konstrukce a to velmi chabá. DFENS ukazuje celkem správně na další z nekonečné řady předražených zakázek. Ale s kreativitou jemu vlastní si domýšlí spojení s nenáviděnými cykloaktivisty.
Ostatně - nic nebude jednodušší než se za měsíc poptat na výsledek ;-)
|
|
|
Bohuzel na nic se poptat nejde - jak je v clanku uvedeno, nakup byl velmi podivnym zpusobem stazen.
Spojeni s Citybikes neni chaba konstrukce. Je to vystavene na pomerne podrobnem pohledu na trh. Krom zamykani zadni vidlice (tam jsou opravdu spojene dve nesouvisejici veci) je zadani ukazkove site na miru jednomu konkretnimu kolu, ktere jako na potvoru dodava zminena firma jde o tak ojedinele zbozi, ze jej ani internetove vyhledavace neznaji.
|
|
|
Bohuzel na nic se poptat nejde - jak je v clanku uvedeno, nakup byl velmi podivnym zpusobem stazen.
Spojeni s Citybikes neni chaba konstrukce. Je to vystavene na pomerne podrobnem pohledu na trh. Krom zamykani zadni vidlice (tam jsou opravdu spojene dve nesouvisejici veci) je zadani ukazkove site na miru jednomu konkretnimu kolu, ktere jako na potvoru dodava zminena firma jde o tak ojedinele zbozi, ze jej ani internetove vyhledavace neznaji.
|
|
|
Chabá - pokud jsem prodejce kol a nabízím něco, co nabízí i pět dalších prodejců, v soutěži by teoreticky měla zvítězit nejnižší cena, případně nadstandardní servisní podmínky atd. Takže soutěž vícero dodavatelů s obdobným typem zboží tlačí zisk vítěze dolů. Ale získat zakázku na extra zboží, jehož jsem jediným prodejcem, nemám konkurenta, který by tlačil na nižší cenu atp., tam je maximální vejvar z každého kusu celkem jasná věc. A s ohledem na zjevnou vyjímečnost produktu, v kombinaci s typem "odběratele"...na to není třeba ani nejlehčí forma paranoii.
|
|
|
Je to pomerne rozumna uvaha, kdyz se tyto subjekty vzajemne podporuji.
Jinak ano, i na motorky pred lety policie vypsala zajimave vyberove rizeni, ktere mohla splnit pouze jedina firma - honda. Mimo jine byl podminkou nahon pres kardan.
|
|
|
náhon přes kardan? v tom případě mohl hypoteticky zvítězit maximálně tak mlynář s mlýnským kolem, bohužel tam ještě technologický pokrok není tak daleko a doposud si mlynáři museli vystačit s náhonem spodním a horním:-)
|
|
|
humanitární zdělání, no... 8o)
Když policajti nakupovali PanEuropeany, tak zadání motorky s kardanem a rychlostí nad 200kmh, nevyhovoval jen PanEuropean, ale také BMW série K, které stálo o 1/3 víc.
závěr:
- sekundární převod kardanem je racionální a ekonomicky výhodný výběr
- Honda PanEuropean byla nejlevnější nabídka
- v tomto VŘ se vzácně protnuly požadavky státu a racionální uvažování
|
|
|
D-F je celkem protrely manipulator a demagog. Ovsem nutno dodat, ze ne ve vsem.
Co jsem si naposledy vsimnul, tak se projevil v clanku Plody drägerove hysterie.
Mistni core ma jedno spolecne. Vsichni prisli na svet s cyklopumpickou v zadku a moc se jim to nelibi.
Ovsem jeho bily kun, vulgarni primitiv zzr, vcas zasahne :))
|
|
|
A demagogického je na tomto článku konkrétně co?
Co máte zaraženého (a od kdy) v řiti, si laskavě nechejte pro někoho jiného.
|
|
|
|
Spojení Citybikes, s.r.o., - Auto*Mat: www.novinky.cz/zena/styl/274634-kdyz-uspesni-manazeri-zacnou-past-ovce. html
Z článku je patrné, že JEDINÝ český subjekt, který kola, vyhovující zadání, nabízí, je Citybikes s.r.o.
Nicméně dokažte, že se pletu, a dejte sem odkaz na jiné kolo, vyhovující zadání ;-)
|
|
72.000 za kolo pro úředníka? Nás kdysi učili, že země neomezených možností je trochu dál na východ, ale koukám, že pokrok nezastavíš.
|
|
|
Kolo skonci po trech letech beztak u nejakeho hlavouna. Odkoupene za symbilickou cenu.
|
|
|
Hlavoun na elektrokole namísto BMW? Tak to bych chtěl vidět :))
|
|
|
Tak na chalupu pro manželku bude dobrý, ne:-)?
|
|
Nějak nemůžu pochopit na co potřebují elektrokolo. Prostě když je Praha tak skvělá pro tvorbu cyklostezek (Kodaň a i Nizozemí náš vzor), je přeci elektropohon naprosto zbytečný.
|
|
elektrokolo, když je teď (od 1.9.2012) ta MHD tak dokonalá?
|
|
než odkaz v záhlaví je tady http://www.youtube.com/watch?v=0I0hszvEDbM
To by bylo to pravé pro úředníky. Zejména exploze toho kotle mezi nohama musí být sranda k popukání :-)
|
|
|
No, většina úředníků stejně nemá koule a bývají bezpáteřní, takže při případné explozi nemají o co přijít ...
|
|
Pokud by všichni Evropané konzumovali lokálně vyrobené potraviny stejně často jako Srbové v Srbsku, Evropská unie by se o více než 99% přiblížila cíli snížit emise skleníkových plynů z dopravy o 60 %. A lehce by překonala nejfantasknější představy snižovačů CO2, protože by z dálnic zmizeli (asi) desetitisíce kamionů , obrovských původců bordelu (a co2)...
Jenže na to EU komi(x)s neslyší. Soběstačnost států je přímo proti jejich plánu. A proto budem lidi masírovat ježděním na kole/šetřením CO2 . Abychom zakryli mnohem větší problém.
|
|
|
Kdyz uz nekdo chce byt poucujici, tak by mohl vedet, ze kamion je porad jeste nezivotny.
|
|
|
No, v tomto případě jde spíš o ty desetitisíce než o kamiony...
|
|
|
No..v takovem pripade plati to same jako u kamionu :-))))
|
|
|
No, to nikdo nepopírá, že je tam chyba, ale když už na ní chce někdo upozornit, tak je to lepší se správným zdůvodněním.
|
|
... MHMP RVP jej vypsal asi tyden po stazeni puvodniho, pochopitelne zadani se trochu zmenilo, ale 19 Kg/50km dojezd.. nesmysl.. cena zustala na hranici 55 tKč / ks za jedno elektrokolo.
|
|
|