|
DFENSi to mi nedelej, malem jsem se pocural. Konecne lehke a VELMI humorne tema, ktere potesi. Jinak FnF jsem videl a docela se bavil, pro mnoho tuzeru je to vdecny film plny barevne inspirace.
|
|
Je vidět, že D-FENS umí zkritizovat úplně všechno... Výborný článek!! Ten film jsem viděl, docela dost se mě líbil a pobavil jsem se u něj. Až si ho ale pustím někdy znova (jakože se to stane už jen kvůli téhle "recenzi"), budu se na něj dívat pod vlivem D-FENSova pohledu a budu se bavit ještě určitě daleko víc...
|
|
Pane jo D-FENSi, ty fuckt umíš, že bych si vybryndal polovinu hrnku kávy do klávesnice v intervalu cca 2 minut se mi už dlouho nestalo (přesněji se mi to nestalo do dnešního večera nikdy), pročež teď můžu pouze napsat smuteční oznámení za moji tragicky zesnulou Chicony Keybord model unknown, +2004...
|
|
sam jsem film videl asi 50x, bo me bavi cucet na ty hustokary a pastiky, ale u tohodle clanku sem fakt malem smichy pocural koberec :))))))
UPOZORNENI PRO VSECHNY:
Kdo tento clanek nedokaze brat s nadhledem, at se jde projit na chvili ven, nebo se nekoho zepta, aby mu to vysvetlil.
|
|
Rychle a zběsile je náhodou hodně reálnejch film o americkejch tunerech, vůbec tomu tady nerozumíte, říkal mi to kamarád, kterej už v Americe byl.
|
|
|
hahaaaaaaaaaaa, ty se vuuuuuuuul
|
|
|
hustej příspěvek. Jašek a jeho khůl frendz ;-))))
|
|
plice v hajzlu, branice v hajzlu... malem sem umrel smichy :-)
|
|
1. ne kazdy, co to cte, asi vi, co je zmineny kompresor "zhlavodlahvi", povazuji tedy za vhodne uvest link http://www.tuzing.com/view.php?cisloclanku=2004080401, skoda ze na nove verzi tuzingu se nezobrazuji obrazky...
2. Ta strelba na kamion, tu jsem fakt nepochopil. Kdybych chtel zastavit kamion, tak proste vystoupim pri pomalem predjizdeni z nejake dodavky s posuvnymi dvermi mezi naves a tahac a odpojim mu oba vzduchove okruhy do navesu... Pokud je nalozeny, tak zastavi tak na 150 metrech, prazdny by patrne mel sanci pokracovat az do propaleni pneumatik navesu...
|
|
|
JJ navod na vyrobu mel byt prilozen, uz se tesim na vanoce jak si jedno udelam, doufam ze se z toho mnoga kysliku muj motorek neudusi.
|
|
|
k tomu 2. - Roote, jak já jsem to pochopil, tak hošci měli zájem na tom zboží v návěsu. A mám pocit, že se jim moc nechtělo překládat to zboží z něj do těch svých hustokár, páč by se jim tam toho vedle N2O flašek moc nevlezlo.... Tudíž měli zájem na zachování funkčnosti tahače i návěsu, ne?
Pro D-F....ten film se mi dost líbí. Ale tenhle článek NEMÁ chybu (až na toho "Fucklara"), fakt super napsanej a zas mi na něj dal novej pohled =))). Díky moc....
|
|
|
Ale ten kamion zustane funkcni... Proste jenom se zablokuji vsechna kola navesu, coz v pripade, ze je naves plny, znamena, ze se zastavi i koza (maximalne muze hrabat na miste zadni napravou) bez jakehokoli poskozeni (jasne, pokud to nedelas v zatacce na lede a kamion nezacne nasledne metat salta ze strane dolu, coz ale neni tento pripad).
|
|
|
přiznávám, že tomu nerozumím, takže se rád nechám poučit. Nemusí se pak, když se tam ty hadice vrazí zpátky, nějakou chvilu tlakovat celej systém, což by bylo nežádoucí zdržení? Díkes za info....
|
|
|
Ne. Kompresor tahace to zvladne za par vterin a to vcetne natlakovani mechu (perovani) toho navesu, tedy rozhodne rychleji, nez se s tim stacis rozjet... Navic tahac ma vzadu obvykle jednu az dve flasky se stlacenym vzduchem jako provozni rezervu (a snad teprve kdyz se v tech flaskach nejak vyrazne snizi tlak, tak to dotlakuje, ale to uz bych kecal, tolik do toho taky nevidim).
|
|
|
Tak to docela dost kecáš. Nevím jak americký tahače a návěsy, ale u evropskejch se prázdný měchy na návěsu tlakujou tak 10 minut. Vlastní zkušenost zpoza volantu.
|
|
|
Asi zalezi od typu navesu a od typu tahace. Moje zkusenost je takova, jak rikam (a to jsem zazil i situaci, kdy mech a cely se to tedy muselo natlakovat znova).
|
|
|
Chtel jsem rici "kdy mech prasknul".
|
|
|
... s čímž by se pak asi těžko odjíždělo do nějakého překladiště, že...
|
|
|
A náklad s toho kamionu by pak dali do kufru?? Hahaha
|
|
Mas proste mindrak,ze mas hovno tak se aspon lecis trapnejma clankama protoze zavidis druhejm ze ty nato nemas.
|
|
|
:-))))))))))))))))))))))) ty jsi ale vůůůůůůůůůůůůůůůůůl :-))))))))))))))))))))))))))
|
|
|
ale no tak. přece nebudeš děti učit ošklivě nadávat. (podle toho co napsal víc jak 10 let mít nebude)
|
|
|
jo jo, to byl další tuner. To jak na konci postaví tu černou káru na zadní je jedna z mála reálnjch věcí v tom filmu. Nevěřil jsem, dokud jsem neviděl pravý americký hustokáry. Jo takový auto bych chtěl mít. Ale auto osvětlený jak vánoční stromček fakt ne. Tomu kluikovi fakt muselo bejt jenom pár let ;-)
|
|
|
jo jo, to byl další tuner. To jak na konci postaví tu černou káru na zadní je jedna z mála reálnjch věcí v tom filmu. Nevěřil jsem, dokud jsem neviděl pravý americký hustokáry. Jo takový auto bych chtěl mít. Ale auto osvětlený jak vánoční stromček fakt ne. Tomu kluikovi fakt muselo bejt jenom pár let ;-)
|
|
|
toi seš ty.... můhuheeheééeheeeéé... je fakt vidět, že ty na to máš a mindrák nemáš... :)) ...btw d-fensi, budeš mě mít jednou na svědomí, až se zaseknu v křeči... ;)
|
|
Panebože, čůrám smíchy, takhle jsem se ještě u žadnýho článku na d-f nezasmál. Jen tak dál
|
|
...Fucklarova díla... nechapu, procs to napsal. Posledni dobou to lide delaji opravdu casto ( strkaji "fuck" do slov jak to jen jde (viz treba o par radku vyse "fakt=fuckt") ). to malo "fuck"uji v realu, nebo proc? Pokud tim chces jen rict, ze Foglarova detska! literatura stoji za hovno, tak to je ok (nemam sice potrebu odsuzovat/vysmivat se Kaju Marika, nebo Honzikovu cestu, ale jestli to tak nekdo citi, jeho vec).
Btw. Foglara jsem nikdy necet; je to dobrej clanek, jen mi tam ten Fucklar na konci nesedel.
|
|
|
Taky bych se přidal. Foglara taky nemusím, jeho dílo mi přijde strašně agitativní a někdy až absurdně naivní. Nicméně Foglar má své místo mezi českými/československými autory, stejně jako Bohumil Říha apod., a takovéhle pokroucení Foglarova jména mi opravdu nesedlo. Myslel jsem, D-Fensi, že jste nad věcí...
|
|
|
To fakt nemohl nikdo vědet. Nápis Fucklar načmáralo na fasádu domu, kde Foglar bydlel, nějaké hovado asi tak někdy v roce 1994. Nějak se to u nás vžilo.
|
|
|
...až na to, že Káju Maříka nebo Honzíkovu cestu nenapsal Foglar... btw. já vím, přišel jsem s křížkem po funuse...ale jen tak pro pořádek:-)
|
|
:-)))) uz davno jsem o tom filmu chtel napsat neco podobneho...ale byl jsi rychlejsi ;-)) Gratuluju Zase jsem se jednou nasmal.... :-))
Grovik
die withm smile
http://gph.wz.cz
|
|
|
...hm, možná je to tím, že jsi pomalejší... :] ..možná taky tím, že posloucháš neonácka landu, a ještě na něj pějěš chválu na svý (špatný) kopii d-f stránky...
|
|
|
...hm, skoda ze taky nekdy neco nenapises....
|
|
Hej, fakt fakt hustej clanek :)) Chlapce mels bejt spisovatel :)
|
|
Skvělý článek, smál jsem se asi dvacet minut :-). Denní program Vina Diesela je opravdu best!
|
|
D-fensi tohle mi nedelej. Cetli sme to parta 7 lidi a smali sme se jeste za 2 hodiny citacema z textu. A pak nejakyho vola napadlo, ze si ten film pustime na videu....
To se proste nedalo, zachvat smichu byl i u toho, jak si porouci sendvic s tunakem 8-))
Rehtali sme se jak hovada, a to sme prisaham nemneli ani sluka travy...
Zase jednou clanek za 1*****
|
|
ze pises vtipne to uz sem vedel, ale tohle mne srazilo na kolena :))))))
Brian Melir je absolutni jednicka mezi jmeny :)))))
|
|
Tak jsem nedávno náhodou přepnul na nějaký pořad v TV o počítačových hrách. A zrovna tam popisovali nějakou hru o tuzerech, co závodí v plném provozu. Popisovali tam, jak si koupíš auto a začneš s tuningem. Nejdřív auto ospoileruješ, vyměníš světla, nainstaluješ neony a později se začneš zajímat, jak zvětšit výkon moboru a upravíš převodovku, podvozek a to ostatní :))) Všimněte si toho pořadí :)
|
|
|
jo jo. Need for Speed Underground. Dohrál jsem a nebylo to tak zlé, i když je pravda, že vinyly jsem na dveře, haubnu a blatníky nelepil =).
|
|
|
Teraz si ma nasral. V NFS Underg. som sa dostal k fazi tunovania. Do upgrade motoru ma nechcelo pustit. Ponukalo len vinyly, farby-laky a spoilery. Tak som si myslel ze to neviem hrat a kaslal na to. Kurva, teraz uz viem jak sa TUNUJU auta. Dam nove okrasne listy na dvere a vsetkym to ukazem.
D-Fens>>> Ten clanok NEMA chybu, jebol som z taburetky ked som to cital. MegaLOL:o)))))))
|
|
|
Drazi panove :-)) NFS Und. jsem dohral 5x (hraju po seste :)) ), proste proto, ze me to bavi.. Ale chci Vam rict, ze tuning jde soubezne.. Na zacatky lze opravdu jen visual (vinyl, spoilery, barvy), ale behem nekolika malo zavodu tusim, tak 5-6 se jede prvni turnaj, ktery otevira 1. level vykonoveho (performance) tuningu. Pak uz se to strida, nektery zavod otevre visual, nektery performance a nektery otevre moznost vymeny auta.... Tak aspon blbe nekecejte, vypada to, ze jste to vubec nehrali...
|
|
|
Sire, jsme sice už hodně off-topic, ale musím se ohradit, já nejsem ten, kdo blbě kecá. Totiž zatímco performance tuning zvyšuje výkon a tudíž možnost porazit soupeře, tak visual tuning přidává klokany, tedy násobení počtu bodů, pokud je porazíš. Ale když jsi to dohrál už tolikrát, kolikrát tvrdíš, tak sis jistě už všimnul, že vinyly (na rozdíl od spojlerů, křídel, bočních lišt, kol a koncovek výfuků) nepřidávají ani ty klokany...ale to je jedno. Prostě dobrá hra. Až budu mít auto, určitě si koupím aspoň deset kilo ledek a kovovou plechovku s medvídkem Pú a pohraju si. Dneska to nemá cenu, bo MHC na mém obvyklém dopravním prostředku, tedy tramvaji, by vypadalo blbě a navíc si nejsem jistej, esli by to neřezalo dráty =).
|
|
No1.Tak DOKONALEJ popis filmu jsem ještě nečetl.Že Tys zkopíroval cejej scénář...Mít Tvůj talent na psaní,tak se topím v prachách.
|
|
Jo, je to sranda....Jen jedna vec jeste byla opomenuta: Ve scenach ze zavodu ve sprintu mi prislo divny, ze nektery zavodnici behem tech asi 2minut, co jedou tech 400? metru preradili i vice nez 8x...Ze by ta "te er sedmicka" byla nejaka 12cti stupnova prevodovka?Jo a jstli se chcete zasmat jeste vic, podivejte se na film Motorkari....Z nekterych "cisel" jsem malem uchcaval...
|
|
|
A nejen to. V závěrečné scéně jedou závod o svobodu 2 minuty a 45 vteřin. Během toho Brian Melír zařadí sedmičku na Supře.
Ještě lepší je v tomhle ohledu F&F 2, kde v závodu s amerikami zařadí dokonce osmičku:-)
Ale jinak si myslím, že D-fens Briana podcenil. Vzhledem k jeho řízeném letu země-loď musí být výborný fyzik a matematik.
Největší tuzing je MHC na Hummeru v NFSU2
|
|
taky přileju trošku oleje do ohýnku...(už jen to, že ve filmu se zápachem benzínu a oxidu dusného hraje hlavní roli diesel, beru jako žert holywoodských filmařů)... Film jsem bohužel viděl, už asi před dvěma lety. To že je to totální blbost mě nepřekvapilo. Zamrazilo mě, když na předávání českých lvů zaznělo. " Vítáme mezi námi amerického herce (Diesela), jehož honorář (15 mil. dolarů)za jeden film (FaF), přesahuje rozpočet všech českých filmů dohromady, natočených za celý minulý rok (přes třicet)"......
|
|
|
Prosím autora článku o shlédnutí FaF 2. To je teprve mazec :o))))))
|
|
Skutecne povedena recenze. Rad se na FF1 podivam, musi se to brat s nadhledem. Nejvic me stve ta cast, kdy melou neco o ER7 a utahovani buchvi ceho buchvi cim, tyhle kecy si mohli odpustit.
|
|
Zdá se mě, že D-F jaksi neměl vhodné téma na psaní, u tohoto článku jsem se sice pobavil, nicméně u FaF (a 2F2F) jsem se pobavil více. Dost dobře nechápu co tady řešíte, je to zábava na odreagování a na vypnutí mozku. No a dívá se na to dobře.
Bez urážky, ale mám pocit že D-F pokousal vzteklý tuzer, protože jen tuzeři berou FaF jako něco víc než zábavu.
Btw. kdesi jsem četl, že onen slavný kompresor u Dodge Charger byl při natáčení imitace a zvednutí na zadní bylo udělaný hydraulikou. I když s kompresorem a 440 six pack nebo s HEMI by to mohlo být reálné.
Pozn: Jezdím v trapné japonsko-americké sériovce, Ford Probe GT
|
|
|
Tak že by se předek toho auta trošku odlepil od země by snad bylo možný, ale aby se vztyčilo kolmo, tak na to by i ten sebesilnější motor potřeboval daleko větší a širší pneumatiky než jaký měl ten Charger, jinak by začal maximálně pálit pneumatiky...
|
|
No americký dragy se na zadní docela stvívávaj a tamto jako asi jako měl bejt drag :)
a "krychle a svěsile" je ultra nádherná blbina díky níž nám do nudného světa seriových vozů v čechách votuňáci přinášejí krásně barevné š120 s MHC (multifunctional Head cutter) křídly a ledkami... mimochodem se tak naplňuje heslo které jsem razil v roce 83 "LEDKY ! MILIONY LEDEK" :)
asi budu muset pokročit ve votuningu svýho žigula :)
|
|
No americký dragy se na zadní docela stvívávaj a tamto jako asi jako měl bejt drag :)
a "krychle a svěsile" je ultra nádherná blbina díky níž nám do nudného světa seriových vozů v čechách votuňáci přinášejí krásně barevné š120 s MHC (multifunctional Head cutter) křídly a ledkami... mimochodem se tak naplňuje heslo které jsem razil v roce 83 "LEDKY ! MILIONY LEDEK" :)
asi budu muset pokročit ve votuningu svýho žigula :)
|
|
Hej, článek je to fakt skvělej a dost vtipnej, jen detail - melír pronásleduje Trana v ORANŽOVYM autě, nikoli žlutym :) a to, že Supra, která se dá se základníma diferenciálama atd. vyladit na 700 koní, předjede obyčejný ferrari, který může mít tak 400 neni podle mě nic divnýho... Dále - kdo viděl F&F nedávno v televizi, musel skutečně nabýt dojmu, že jde o největší krávovinu na světě, protože ten šílenej dabing (někdy mi přišlo že to namluvil jen jeden člověk) je proti originálu něco jako velmi zdařilá parodie... Holt ten kdo to překládal nebyl asi extra votuner, jinak by tam nemoh nasázet takový hovadiny - viz. ta kravina s kuličkovým ložiskem... Závěrem? Kdo se na film dívá, nejde mu asi o děj... Hlavní jsou přece jen nádherná auta, byť někdy hraničící s tuzingem... (www.tuzing.com)
|
|
|
Víš, NĚKTERÝ turbodmychadla kuličkový ložiska skutečně používají...:-)
|
|
Pozor ta kara co se zveda na zadni existuje.. nevim presne esi to je charger ale videl jsem to na Festivalu rychlosti v Goodwoodu... ma to prosklenou podlahu .. a nezavisle brzdeni zadnich kol kterym se to cely ridi kdyz to jede po zadnich...
a to neni prdel fakt sem to videl !!! rikali nakych 1300 koni ...
|
|
|
http://tuning.motorhome.cz/tuning/?page=11&act=1&clanek=499&ftno=0
<br>
tady je...
|
|
|
http://tuning.motorhome.cz/tuning/?page=11&act=1&clanek=499&ftno=0
<br>
tady je...
|
|
Pri spatne navrzenem tvaru auta a podvozku muze dojit k efektu preklopeni auta na cumak. Stalo se to pri velke rychlosti a pri prejizdeni nejakeho vrcholu na jednech zavodeh.
Postaveni auta na zadni jsem videl jen jednou na Discovery-disasters TV. Cilem bylo dosahnout co nejvetsi rychlosti, bohuzel brzdici padaky se otevrely moc brzo a auto zvletlo do vysky asi 5m, Vypadalo to zajimave.
Jinak super clanek, je videt, ze drtiva vetsina americkych filmu je o hovne. Film jsem nevidel, ale ty modre diody musej vypadat zajimave. Asi si je poridim ke sve Huyndai Trajet -))
|
|
|
Mercedes CLR pri LeMans '99.
"preklopeni na cumak" je pomerne nepresny popis toho, co se stalo (to auto letelo dal nes Flyier bratri Wrightu pri prvnim letu).
nejake obrazky: http://xrefill.com/mercedes/pictures/movie/clr_preview.jpg
http://www.lemans24horas.hpg.ig.com.br/MERCEDES%20CLR%20VOO%202.jpg
http://www.maximum-attack.net/immagini/icone/clr.jpg
http://lemans24h.free.fr/Download/clr.jpg
|
|
|
jj, ta druha fotka je presne to, co nam ukazoval na prednasce -))
|
|
asi ztracim smysl pro humor, protoze tenhle film jsem shodou okolnosti videl - ve stejnem terminu - a snaha o jeho popis ve stylu a la d-fens mi prijde dost uboha... tim chci rict, ze jsem se pri cteni clanku nebavil. nastesti jsou tu jeste d-fensovy clanky o autech, takze ulety do sveta filmu lze tolerovat. i kdyz... clanek o ranni detskem vysilani - ten byl skvely. takze doufejme, ze protentokrat to byla jenom chvilkova slabost.
|
|
|
Nezoufej, každýmu se líbí něco jinýho. Soudě podle ostatních ohlasů, spousta lidí se naopak bavila dobře. Včetně mě.
Napiš raději o něčem, co baví tebe;-)
|
|
|
prave ze... soude podle ostatnich ohlasu znacne poklesla uroven obecenstva, ktere se bavi u vseho, co ma trademark d-f. pritom tahle "recenze" stala opravdu za houby...
ale nezoufam :) protoze stejny den vysel od d-f take dalsi dil newspeaku autobazrnich zmrdu a to jsem si posmakl. tim naprosto kompenzoval tenhle ulet.
|
|
|
Ja uz jsem se lekl ze jsem tady jediny komu se ta recenze nelibila.
Bylo to proste slabe trapne. Uz v momente kdy jsem klikal na clanek byl uplne presne takovy jaky jsem se bal ze bude takze vubec nic neprekvapilo.
Je to takova tak rikajic "poza".
A navic hodnotit film podle dabingu na Nove ... nevim nevim.
|
|
|
Ja jsem ten film ted videl poprve a to jenom proto, ze jsem o nem cetl na tuzing.com a chtel jsem videt kultovni film vsech tuzeru. A musim rict, ze takovou blbost jsem uz dlouho nevidel. Dalo mi hodne prace to dokoukat do konce. Tento clanek naprosto presne vystihuje o cem ten film je - o nicem.
A ze se nekomu neco nelibi, neni poza - proste se mu to nelibi. A myslim, ze tady je takovych vetsina.
A o dabing tady prece nejde - tenhle film by nezachranily ani titulky. I kdyz musim souhlasit, ze novackej daning je katastrofa. Proto se tam na filmy nekoukam, jenom vyjimecne, treba na F'nF :-)))))
|
|
|
Ten film jsem nevidel a nejspis ani nikdy neuvidim - nemusim totiz videt uplne vsechno a cas straveny u takovehoto dilka dokazu promrh(/d)at mnohem lepe ;-) a kdyz uz si nekdy nahodou pustim nejaky film, musi to byt nejaka hodne odpocinkova komedie u ktere muzu uplne vypnout a jen se bavit. Ale tahle recenze me vazne pobavila jeste o maly kousek vice, nez ten newspeak autobazrnich zmrdu. A nechapu proc podle "urovne" sveho smyslu pro humor soudis upadek "urovne" smyslu pro humor ostatnich? Ja totiz naopak nechapu, jak te tenhle clanek mohl nepobavit, ale nesnazim se z toho presto nejak posuzovat tvoji "uroven" ;-) Samozrejme pokud teda nejsi tuzer a nepovazujes ten film za neco jako tuzerskou modlu - to bych pak chapal vse ;-)
|
|
Tak tenhle clanek nema chybaka.
Prosim prosim, d-fensi, koukni se i na F&F2. Kdyz o tom napises sem, rad ti zasponzoruju videopujcovnu :)
|
|
Ja jsem predtim, nez ten film vysel koukal na trailer a bylo tam v nekolika framech videt, jak to cerne auto melo nejake zvedaci razizeni ci co, aby se to postavilo na zadni... Ve filmu to pak vyretusovali. Ale v jednom z traileru to bylo videt...
|
|
|
... bylo to zde již řečeno - ve skutečnosti Dodge Charger s nejsilnějším motorem tohle dokáže, ovšem filmaři měli k dispozici pouze několik slabých verzí aut... těch nejsilnějších se vyrobilo jen pár stovek kusů...
|
|
Článek hodnotím velice kladně. Je napsán s nadhledem a lehkostí. Leč mi tam schází pár oblastí, kterých by bylo záhodné s dotknout.
1. Film jako takový, při odhlédnuní od votuzingovaných hustokár, je typickým představitelem béčkového, ne-li dokonce céčkového filmu, vhodného pro televizi TV Prima na dopolední hodinu. Zápletka je neskutečně hloupá a nepravděpodobná.
2. Herecké výkony ve filmu jsou rovněž katastrofální. Ve druhém pokračování se raději Mr. Diesel již nezúčastnil.
3. Po technické stránce to je sci-fi. Ač nejsem žádný odborník přes tu(n)zing, ba naopak jím hluboce pohrdám, nedokáži si při zohlednění klasických fyzikálních zákonů představit kousky, které tam jsou prováděny - například osobní vozidlo při rozjezdu se chová jak motorka /jde na zadní/ ... atd.
Jinak jen tak dále, těším se na další recenze kvalitních produktů kinematografie.
|
|
|
Mám dojem, že scénárista má tuning schop (asi v carefouru) nebo výrobu hliníkových křídel. A od premiéry tohoto hustofilmu mu kšeft jede.
|
|
Do přečtení tohodle jsem si myslel, že Fuka píše vtipný recenze.
Jako další prosím zrecenzovat Kostku. ;)
|
|
Cool D-Fens, málem jsem se udusil a mladá mě přišla zkontrolovat, jestli nemá brnknout 911. Přežil jsem. Ten film jsem viděl jen do půlky, dýl jsem opravdu nevydržel. Kravina na desátou, ostatně Diesel v ničem lepším neúčinkuje, ale chápu, že jsi se pro účely recenze musel znásilnit a vosledovat to do konce.
Dikec dopředu za recenzi na FaF 2. Pro zichr se na to ani nezkusím podívat. Stejně bych nevydržel.
|
|
toho casu jsem ubytovan na vysokoskolskych kolejich a jakozto majitel 1ks pritelkyne a 1ks mladsi sestry jsem musel povinne stahovat a sledovat vsechny takoveto umelecke vytvory ... rychle a zbesile je sice ptakovina na entou, ale moto-movie torquie je podle meho nazoru jeste MNOHEM drsnejsi ... i kdyz se tam nejedna a tuzing auticek, ale jenom motocyklu, zajiste zcela seriovych :)
|
|
AUTOR CLANKU JE ASI IDIOT....
|
|
ty ses asi vymazanej kdyz tohle pises
|
|
ty ses nejvetsi IDIOT kteryho sem slysel. asi sledujes jenom ty blbosti pro maly decka a tohle jsi videl jen nahodou...................................................mas fakt dost (bjez se raci divat na Jenicka a Marenku)............wubec nevis
|
|
|
A na co koukaji velci kluci?
|
|
Ten kdo tohle napsal tomu fakt nerozumí a je to pěknej debil a věřím tomu že by dokázal napsat něco takového i o vlastní rodině.TENTO ČLÁNEK JE IDIOTSKÝ
|
|
Zrovna na to koukam na TV s velkou uhloprickou a votunenym zvukem -)) jako videoklip dobry ale v kine bych u toho 2hod sedet nevydrzel. Libej se mi zabery na auta atd, ale film bude nejspis o nicem -((
|
|
boží, křeče, smích slzy, málem jsem spadnul ze židle, ty prostě umíš, musím jen zatleskat
|
|
Blahozelam ti, chlape, toto si napisal vyborne! Klobuk dole. Velmi som sa pobavil. :-)
|
|
chlape to si mi teda dal seriozne som myslel ze umrem smiechom ;-) dnes velmi zly den dakujem za napravenie tohoto dna velmi dobry clanok dufam ze sa docitam viac takychto zabavne spracovanych recenzii;-)))
dakujem
zeropoint
|
|
Jmenem vsech netuneru bych se chtel omluvit vsem tunerum za znevazujici clanek, jehoz komentare prave ctete.
My netuneri vam totiz zavidime.Chteli bychom byt take tak hlasiti, stredem pozornosti, vkusni a obklopeni duchaplnymi zenami jako vy, avsak nase snaha s plytkymi koncernovymi vozy je prazdna jak lahev od oxidu dusiku.
Zavidime vam vsechny prvky vasich vozu, aritmeticky zvysujici pasivni i aktivni bezpecnost v provozu.
Zavidime vam um, presahujici snahu stovek koncernovych techniku, tykajici se zvysovani zivotnosti a vykonu motoru, ruku v ruce s nizsi spotrebou paliva.
A jelikoz hodlam byti take in, neprodlene jdu vyvrtat nekolik der do bloku motoru, a osadim je zarovickami z vyzdoby vanocniho stromecku, bych byl kuul.
|
|
Dobrá rada skus udělat recenzi na film Hellboy, Lord of the Shit všechny nebo jeden vcelku.
Za recenzi FnF máš u mě dvojku.
Normálně recenze je za jedna jen nevím zda si FnF zaslouží tolik kritiky vzhledem k dátumu kdy byl natočen. A nějak se začít musí, i když ne na jedničku.
|
|
Tohle se dokonce dostalo do zabavy na nekolika forech musim ti vzdat hold je to nátěr !! :)
|
|
fajn článek opradu super až jeho samý mkonec me nastval když jsi napsal to co jis napsla o foglarovi, to SIS MOHL ODPUSIT
|
|
jestli si myslíš že to je vtipný tak mě to tak vůbec nepřipadá. nejde o to že si nepamatuješ jména a ani o to že si udělal z Dominika píchacího grázlíka, jde o to že si ten film zřejmě viděl jednou a už ho nevědomně krytyzuješ! měl by ses na to podívat aspoň 30 aby si mohl psát recenze a nebo, když se ti to teda nelíbilo, o tom nic nepsat. měl bys taky hodnotit to jak ty herci hrajou.
zamysli se nad tim a příště vymysli jiný přezdívky.
Amy
|
|
|
Ten film nemá ani pořádný děj, jsou tam stupidní scény (kotva...).
Je to brak, vhodný leda pro děti ze základky.
|
|
Uplňe jsi to vystihl kámo
|
|
Defens to spravidla triafa uplne nahodne hlava-nehlava ale tentoraz to bolo na 100% do cierneho. Predsalen si ale neodpustim malu poznamku... co ak by... namiesto tuningovych superaut zavodily vo filme SUV... alebo co horsie offroady s "prednym ramom" alebo.... pane boze odpust mi ten vyraz ... Oktavie v tedeicku s prednym ramom!!! To by sa defens asi nadobro zblaznil! (Radsej nad tym uz ani nebudem uvazovat)
|
|
Ta "jakoUZI" se jmenuje "INGRAM" a ve filmech se používá proto, že tak hezky vypadá... a taky proto, že na střílení je fakt na hovno. (proto se s ní záporňáci nikdy netrefí) :)
http://www.enemyforces.com/firearms/ingram.htm
|
|
Drobna oprava do clanku - manika vo Ferrari neporazil Husty ale Melir :]
|
|
|