D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Rychlé benzínové škoděnky
    (ze dne 29.03.2015, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 29.03.2015 22:56:58     Reagovat
    Autor: Marty... - Marty...
    Titulek:
    Neuvěřitelné se stalo skutkem – na Václaváku jsem při příchodu k autu potkal 2 osmnáctileté slečny, jak oktu nepokrytě obdivují, a požádaly mě, zda si můžou sednout za volant… ty jo, škoda válí!
    Nechci autorovy brat iluze. Ale treba na zaujeti studujicílich vysokoskolacek staci i relativne ne moc stare a prijatelne vypadajici vozidlo z B segmentu. Nemusi se jednat ani o nejakou verzi RS/Sport.

    Jinak teplotu oleje by mozna slo vytahnout pres Elm 327 sparovane s mobilem.

     
    Komentář ze dne: 29.03.2015 23:15:22     Reagovat
    Autor: Marty... - Marty...
    Titulek:Re:
    Nechci autorovi...

    Komentář ze dne: 29.03.2015 22:58:34     Reagovat
    Autor: Miluna - Miluna
    Titulek:jen technická
    ta Octa I je také na podvozku (tedy spíš na podlahové platformě) z Golfa IV

    Komentář ze dne: 29.03.2015 22:59:01     Reagovat
    Autor: 8-P - osmpé
    Titulek:
    zmizela neprůstřelná spolehlivost, nenáročnost na údržbu...

    Jsou tací, jako třeba já, pro které je neprůstřelná spolehlivost a nenáročnost na údržbu primární vlastností vozu.

     
    Komentář ze dne: 29.03.2015 23:58:29     Reagovat
    Autor: AKA the A - AKA the A
    Titulek:Re:
    Pokud chcete neprůstřelnou spolehlivost, tak turbo nebude zrovna váš šálek čaje...

    Ideálnim kandidátem bude 1,4 MPi :D

     
    Komentář ze dne: 30.03.2015 07:34:11     Reagovat
    Autor: 8-P - osmpé
    Titulek:Re: Re:
    Dekuji za radu, opravdu se jedna o motor o kterem bych uvazoval :-)

    Avsak dopredu musim rict ze na muj provoz je to moc male a slabe. Rad jezdim po dalnici aspon 130kmh a casto predjizdim protoze jsem "drsnej pirat", a do motoru pod sto koni bych uz asi nesel.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 01:24:44     Reagovat
    Autor: pathy - Pathy
    Titulek:Re: Re: Re:
    zrejme ste chceli napísať "sto koní na tunu"...

    Komentář ze dne: 29.03.2015 23:53:35     Reagovat
    Autor: Ebo - Roman
    Titulek:..taky
    ..bych chtěl mít jednou tolik lovů, že bych je začal vyhazovat za taková auta..

     
    Komentář ze dne: 30.03.2015 07:47:14     Reagovat
    Autor: opas - opas
    Titulek:Re: ..taky
    Někdo má tři auta, někdo tři děti. Finančně to vychází dost podobně...

     
    Komentář ze dne: 30.03.2015 09:00:41     Reagovat
    Autor: DonNight - DonNight
    Titulek:Re: Re: ..taky
    Odvážil bych se tvrdit, že třeba zrovna trojková RS oktávka bude v celkových nákladech rozpočítaných na rok provozu levnější než děcko. :-)

     
    Komentář ze dne: 30.03.2015 09:27:03     Reagovat
    Autor: Childeater - Childeater
    Titulek:Re: Re: Re: ..taky
    ...snad leda ta vstupní investice... :-)

    Jinak co tak mohu posoudit jako provozovatel více aut a více dětí, je to velmi podobné. A u obojího platí, že s přibývajícím věkem se náklady zvyšují...:-))

     
    Komentář ze dne: 30.03.2015 11:10:03     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: ..taky
    Pokud nepotřebujou náročnější servis tak to ještě jde :-D A navíc do dobrého servisu to většinou nebývá 550 km :-(

     
    Komentář ze dne: 30.03.2015 10:58:18     Reagovat
    Autor: STK - STK
    Titulek:Re: Re: ..taky
    Děti při dobré výchově vydrží déle. A je s nimi větší zábava.

     
    Komentář ze dne: 30.03.2015 19:22:26     Reagovat
    Autor: Zetti - Zetti
    Titulek:Re: Re: Re: ..taky
    jenom do puberty

     
    Komentář ze dne: 30.03.2015 19:27:51     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: ..taky
    Po ní opět.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 06:32:27     Reagovat
    Autor: Zetti - Zetti
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: ..taky
    S jejich dětma. Naštěstí množení jim fakt jde

     
    Komentář ze dne: 01.04.2015 20:34:02     Reagovat
    Autor: cwds - cwds
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..taky
    Nejlepší zábava je s cizíma pubertálníma dětma, konkrétně se samičkama.

    Komentář ze dne: 30.03.2015 00:51:41     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:
    "Od megazábavné, spolehlivé, nebrzdící, nepohodlné, ošklivé 1,8 Turbo 20V( tak trošku Karel ze Tří kamarádů od Remarqua) k limuzínovité, pohodlné, umírněné, překrásné Oktě III RS je to velký skok." Počkat... "překrásné Oktě III RS" Aha, on se blíží apríl.

     
    Komentář ze dne: 01.04.2015 08:55:27     Reagovat
    Autor: Pat Bateman - georgetown
    Titulek:Re:
    Mně zase zaujal "sportovně zploštělý volant" - nějak nevím, jak na kokotině typu "uděláme dole placatý volant, sice se s tím blbě točí, ale třeba líp nastupuje", je něco sportovního ...

    Komentář ze dne: 30.03.2015 09:29:40     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:zajímavé
    Nad Oktávkou 1,8T 20V jsem kdysi přemýšlel, protože ji dva známí měli a oba si motor pochvalovali.

    Zajímavý článek, nečekal bych chválu oktávek od člověka co má v garáži takový arzenál... je docela škoda, že čím novější generace, tím víc auto o hovně.

    Komentář ze dne: 30.03.2015 09:43:46     Reagovat
    Autor: FirkaJ - JirkaF
    Titulek:Fajn článek.
    Díky za článek pane autore.

    Za mne:
    O1: nehezká (f kombajnu)
    O2: celkem pěkná v obou provedeních
    O3: moc pěkná, hrany můžu

    Všechny : se nejvíc kradou a tak si je odpustím. Imáge mám na háku a tou 2 nebo 3 bych nepohrdl, nebýt té ukrutné hlavní masařky.

    Sám pomýšlím na to že si udělám radost jiným autem. Uvažuji o autech v jiném rybníčku. Etalonem pro mne (mé užití) je myslím CR-V, následně RAW4, pak asi CX-5 a ASXko. Subaří XVčko nevím, nevím.

    Líbilo by se mi ASXko, ale s motorem (2.0 mivec) ve čtyřkolce. Ovšem na našem ale i EU trhu takový model mišáci neprodávají. Když čtyřkolka, tož ropa a to nechcu Bohušu. Nejblíž bych mohl koupit na UA, co jsem se díval. Ovšem za peníze, kterým se zdráhám uvěřit že si nedělají kozy. Jestli se tedy nepletu s číslama. Navíc jak bych tento model přihlásil zde netuším. Dělají se mi pupínky z úřadů už při běžném přihlašování, ne tak ještě při "neevropském" modelu auta.

     
    Komentář ze dne: 30.03.2015 15:57:08     Reagovat
    Autor: Dachsmeister - Dachsmeister
    Titulek:Re: Fajn článek.
    Toho ukrajinskeho mysaka byste asi neprihlasil, bo asi Euro4. Soudim dle toho, ze ix35 pro Ukrajinu splnuje pouze tuto normu. Tam jako v ruske verzi. Co se cen tyce, po padu hrivny jsou zajimave?

     
    Komentář ze dne: 01.04.2015 07:54:20     Reagovat
    Autor: FirkaJ - JirkaF
    Titulek:Re: Re: Fajn článek.
    Právě toho se bojím. Co jsem vyšťoural, tak ASXo v tom provedení dělají. Tedy AWD s 2.0 mivec a myslím že i manuálem, který chci. Ale tou převodovkou si nejsem úplně jist. Někde se jmenuje Outlander Sport, nebo RVR a ne ASX.
    Nedává mi smysl to, že ten motor dávají jako základ do Outlandera a stejně jako benzínová 1.6 v ASX je jen pro provedení 4x2. Takže máme auto i motor na trhu, "jen" ne v jedné kastli. :(

    Jestli tu je někdo, kdo přihlašoval "neevropské" autí a zdařilo se, info bych přivítal.

    Ceny právě když jsem koukal byly spíše astronomické. Včera jsem ale ani nenašel kurz hřivny... nějak zmizela ze směnáren či co.

     
    Komentář ze dne: 30.03.2015 19:30:28     Reagovat
    Autor: Hans-Paul - Hans-Paul
    Titulek:Re: Fajn článek.
    No vidíte, mně se O1 v kombi líbí dodnes velmi, O2 v kombi ještě ujde, vše ostatní mi přijde prostě ošklivé.

    Kolik lidí, tolik chutí ....

     
    Komentář ze dne: 01.04.2015 08:01:59     Reagovat
    Autor: FirkaJ - JirkaF
    Titulek:Re: Re: Fajn článek.
    Jen bych doplnil že O2,5 myslím tu "čajna edyšn" bych asi nezkousl a u té O3 je místy "přehranováno", konkrétně u RZ už je to s hranama "za hranou".

    Beze sporu či problému. Nemám problém s ne/vkusem ostatních. Mám problém když ostatní řeší můj ne/vkus.

    Komentář ze dne: 30.03.2015 20:16:48     Reagovat
    Autor: enthusiastic.driver - enthusiastic.driver
    Titulek:hodnocení
    Moc nechápu, proč má ten článek podprůměrné hodnocení 2,73. Sice je psán dosti heslovitě, ale informace v něm obsažené jsou dle mého psány vyváženě a člověkem, který ví, o čem mluví...

    Podle prvních vět jsem se sice na chvíli bál, že to bude jen další neopodstatněná snůška hejtů na mladoboleslavské vozy, ale naštěstí jsem se mýlil..

    A v posledním odstavečku je spousta pravdy. Myslím, že pro člověka, který rád řídí, je popsaná kombinace Octy RS (nebo podobného auta) a puristického roadsteru do značné míry ideální :-)

    PS: Gratuluji autorovi ke skvělému vkusu na auta :-)

     
    Komentář ze dne: 30.03.2015 21:39:56     Reagovat
    Autor: Hans-Paul - Hans-Paul
    Titulek:Re: hodnocení
    Tak že jste to vy, tak já vám to vysvětlím. Asi to bude tím, že to, co si vy a autor myslíte, si dost lidí naopak nemyslí.

    S ohledem na to, že nejde o život ani zdraví, ale o hromadu plechu na čtyřech kolech, to myslím netřeba tak prožívat.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 10:21:52     Reagovat
    Autor: enthusiastic.driver - enthusiastic.driver
    Titulek:Re: Re: hodnocení
    Já to určitě neprožívám, jen jsem vyjádřil překvapení nad hodnocením stylisticky strohého, ale obsahově dobrého článku.

    Jinak by mě zajímalo, co si teda lidé myslí jinak nebo s čím nesouhlasí...

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 15:02:38     Reagovat
    Autor: Hans-Paul - Hans-Paul
    Titulek:Re: Re: Re: hodnocení
    Mohu mluvit pouze za sebe. Jak O vypadají..dle mého soudu..jsem napsal o kousek výše. A s autorem to rozhodně nesouzní:-).

    Co se týče value4money, tak pokud pominu, že ta cena u té první je nějaká extra výhodná, protože si pamatuji, jak mi na Jarově v 2005 zkoušeli vnutit(ale slušně a taktně) nějakou jedničkovou O za 530 tis. a do RS to mělo opravdu hodně daleko. U té druhé a třetí mi to prostě přijde moc. Jde o auto nižší střední třídy, které už ze své podstaty je tak trochu autobus, a tím, že do toho nacpu nějaký relativně výkonný motor si moc nepomůžu. Autobusem to zůstane, a ten to nepotřebuje, a sporťák z toho tím motorem stejně neudělám.

    Jistě, někdo se může dostat na nějakou exkluzivní cenu zrovna u Škodovky, někdo může mít ve firmě nárok jen na O, bo na Passata nemá "židli", ale přitom se v rámci té O může vyřádit jak je libo(zažil jsem v praxi), někdo to koupí výhodně ojeté a pod. Ale z pohledu běžného koncového zákazníka bych buď koupil O, ale bez věcí, které mi k povaze toho auta přijdou nesmyslné, nebo za ty peníze koupil už něco jiného.

    Já z O nemám žádnou fóbii, přijde mi jako úplně normální auto jež nenadchne ani nenasere, takže v zásadě pohoda jazz a když to někomu vyhovuje a koupí si to, proč ne. Ale zrovna O RS je něco, v čem já smysluplnost hledám zcela marně.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 15:12:05     Reagovat
    Autor: enthusiastic.driver - enthusiastic.driver
    Titulek:Re: Re: Re: Re: hodnocení
    Vzhled nemá smysl řešit, někomu se líbí, někomu ne. Mi naopak dává ORS smyslu dost. Za cenu okolo 600k v základu poskytne pěknou dynamiku a výbavu (kdyby na stejnou úroveň dovybavoval člověk standardní Octavii, příjde ho to mnohem víc).

    Sporťák z toho skutečně nemá smysl dělat, ale dynamické auto s velkým kufrem na každodenní ježdění? Ano, to je Octavia RS! Levnější je z podobných aut jen končící Megane GT220, Focus ST je na tom cenově podobně...

    Takže pokud chce někdo silný dostavník s kufem, je ORS dle mého soudu dobrá volba..

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 15:30:27     Reagovat
    Autor: Hans-Paul - Hans-Paul
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: hodnocení
    Divil jste se známce a vznesl jste otázku "Jinak by mě zajímalo, co si teda lidé myslí jinak nebo s čím nesouhlasí...". Vysvětlení máte, obého:-).

    Rozhodně vám váš názor či preference nikdo nebere, jen je prostě hodně lidí minimálně zde nesdílí, a za sebe jsem napsal i proč. O nic víc nešlo.

     
    Komentář ze dne: 30.03.2015 21:46:07     Reagovat
    Autor: XXE - X18XE
    Titulek:Re: hodnocení
    Já nevím, neznámkuju, ale překvapuje mě, že autor napíše, jaká zajímavá auta má v garáži, ale místo aby o nich napsal v článku, píše o třech generacích oktávek, které jsou všude, a ještě se rozplývá, jak v nich splývá s davem a nikoho nedráždí, že má něco extra. Nějak mi to nejde dohromady, skoro jako by ta sbírka zadokolek v garáži byla jeho jenom napůl.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 01:27:37     Reagovat
    Autor: ENZO - ENZO
    Titulek:Re: Re: hodnocení
    Pravda, autorova garáž a i slohový styl se mi velmi líbil i u jeho článku o servisech v ČR: www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2012100704
    Snad budou další!

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 10:29:46     Reagovat
    Autor: enthusiastic.driver - enthusiastic.driver
    Titulek:Re: Re: hodnocení
    Třeba se na další články teprve chystá. Splývání s davem a nedráždění chápu - Octavii jezdí tam kde musí, v roadsterech tam kde chce, a tam už dráždění nevadí...

    Komentář ze dne: 31.03.2015 22:14:27     Reagovat
    Autor: Petr5 - Petr5
    Titulek:
    Skvělý članek, moc mě bavil, podobně jako články mistra DF! Nejsem vyznavač škodovek, ale přesto jsem si to s chutí přečetl.

     
    Komentář ze dne: 01.04.2015 11:03:06     Reagovat
    Autor: Any - Any
    Titulek:Re:
    Souhlas. Sam bych si sice O nekoupil, ale clanek je napsan dobre.

    Komentář ze dne: 02.04.2015 08:04:00     Reagovat
    Autor: Petr5 - Petr5
    Titulek:
    Vsiml jsem si, ze tady nekdo pochybuje o pravdomluvnosti autora clanku. Tak zaprve, jeden clanek o autech uz tady ma, o servisech, pak clanek o vette a nakonec jsem tady psal ja svuj zazitek s jeho s2000! Takze mozna nez nekdo zacne soudit druhe, podle sebe, ze sam lakuje lidi, by nebylo marný se nad myslenkou zamyslet a treba az pak psat.

     
    Komentář ze dne: 02.04.2015 11:21:10     Reagovat
    Autor: XXE - X18XE
    Titulek:Re:
    Klid, to chce studenej obklad, to jste si vybásnil.
    Ono když někdo píše o autě X, působí pak trochu úsměvně, když má potřebu na okraj připomenout, že nemá jen takovou plečku, jako je X, nýbrž i další lepší auta, třeba Y, Z, Ž.

    Komentář ze dne: 02.04.2015 16:49:13     Reagovat
    Autor: EL - ELXEL
    Titulek:Teplota oleje
    O3 samozřejmě teplotu oleje ukazuje, možná to máte jenom vypnuté v infotainmentu.

    Komentář ze dne: 11.04.2015 11:22:55     Reagovat
    Autor: trevor12 - trevor12
    Titulek:rs 2003 combi
    tuhle mam ja a mam teda tvrdej podvozek kterej uskakuje v zatackach, brzdy jsou slabe, spotreba strasne zavisi na stylu jizdy od 7 do 14 prumer mam 11-12 praha sedacky mam sportovni ale kozeny ma to fun factor nejlepsi je dvojka trojka do cervenyho nepripada mi ze vadne nad 5500 spis az nad 6500 jinak se vsim souhlasim na novejsi nemam neslo by na te me I nastavit teplotu oleje pres nejake kody tlacitka na klima ?

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.