Komentáře ke článku: Test: Škoda Octavia II Combi 4x4, 2.0 FSI (ze dne 03.02.2008, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
V zasade som nepochopil o com toto malo byt.... asi omyl.
|
|
Tento článek se mi zdá být poněkud nekompletním... A navíc bych nečekal, že zrovna toto hodnocení na produkt škoda najdu u D-FENSe. Na druhou stranu, Octavia 2 ve vyšší výbavě může takto zapůspbit.
Prosím, redakce ověřte, zda je skutečně článek kompletní. A díky za všechna velmi zajímavá témata, v poslední době zejména za seriál "Antiradar".
|
|
Posledni veta clanku je ponekud nedokoncena, zjevne chybi informace o tom, kolik stupnu (Celsia?) je v tom vyhratem aute pote, co dalkovym ovladanim zapnete topeni :-)
|
|
Oktavka versus forester? Vybaveni ok, tam jsou (mozna) nastejno - i kdyz musim rict, ze vybavko foresteru mi proti vybavku srovnatelne oktavky prislo lepsi, ale to je subjektivni, ale "lepším vlastnostem při dálničních rychlostech zvítězila Škdovka"??? Jakym? Jak ste to zkousel? Ten forester mel vsechny 4 gumy vypustene? Nebo jste spis nalitl nejakemu mistnimu platku?
nahon 4x4 jste ve skodovce nerozeznal od stalyho nahonu subaru? Kde jste to, proboha, zkousel? Na dalnici? Pak se ani nedivim (i kdyz - taky se divim, s obema vozy jsem nejaky ten tisic nalital a pokud dalnitz neni opravdu rovna a sucha, je ten rozdil VZDY markantni a VZDY ve prospech subaru, pricemz forester je na tom z rodiny asi nejhur, protoze je vyssi a tezsi). V jakychkoliv horsich podminkach - at snih nebo bahno je rozdil mezi skodovackou 4x4 a jakymkoliv subaru asi jako mezi oktavkou s prednim nahonem a 4x4.
No, ale kdo chce kam - kdyz je pro vas 4x4 markantni a naletel jste v tomto mistnim platkum, dobre vam tak.
|
|
|
Ja bych si po srovnani subaru legacy (benzin, dvoulitr) a audi (A6 2,5 TDi) vybral subaru. Jak na dalnici, tak do terenu se mi v tom jezdilo pohodlneji, lehceji, ackoli subaru bylo starsi a s horsi vybavou. Co se tyce vlastnosti na snehu, je to nebe a dudy.
|
|
|
No, audi se neridil, jen sem se vezl a proti subaru je to interierove trosku jinde. Sice subaru od 2000 slo dost do sebe s vybavou (moje pre-2000 impreza je jeste spartanskej klump pro masochisty), ale audi je v tomhle proste audi. Co se tyce jizdnich vlastnosti, je to tak jak rikate. Pokud nekde jel na snehu, vode nebo bahne s haldexem a pak se stalym pohonem a tvrdi to, co je napsano v clanku, pak nak nevim, co na to rict. Bud lze sam sobe do kapsy, nebo spis v subaru nikdy za techto podminek nesedel a opsal to z autorevue. Oktavky sice nejsou uplne spatny auta, ale zase je vynaset za kazdou cenu do nebe - no ja nevim.
|
|
|
Nejsem sice zrovna nejvetsi, ale nemam rad auta, kde se musim krcit. Do A6 se nanastupuje, A6 se obouva. Pripadal jsem si v tom jako ve spacaku. Subaru legacy oproti tomu pusobi jako prostornejsi, min omezujici a kdyz jsem si sklopil sedadlo do polohy "uspesny manazer", tedy sedadlo vzadu, operka dost naklonena, tak se porad dalo sedet i na miste za ridicem. Rozlozeni ruznych hejblatek mi prislo prirozenejsi u subaru a celkovy dojem z luxusnosti interieru? No, audi ma snahu pusobit luxusne, ale luxus muze mit mnoho podob. Ja ho napriklad pocituji dost silne v Tatre 75 (tricata leta). Asi je to dost subjektivni a mekcene plasty nektere jedince nepresvedci.
|
|
|
Budiz, ja sem postavy stredni, takze tyhle problemy jsem nikdy nejak aktivne neresil. Nicmene na tom asi neco bude, protoze kolega, ktery ma neco pres dva metry si pochvaloval, ze muj pekac je po dlouhy dobe jedno z mala aut, kde si mohl v pohode natahnout nohy a bez problemu se tam vesel - a to je to nejmensi model z rodiny subaru. Co se tyka interieru - zalezi na rocniku. Auto, ktere mam ja je skutecne spartanske a vsechno je tam podrizeno funkcionalite, takze zadne mekcene plasty, zadne umele drevo (ani dreveny chrom z umele hmoty) v tom aute proste neni, takze se nema po nejake dobe co odloupavat ani vrzat a harasit (krome bordelu, ktereho sebou neustale vozim asi metrak), sedacky vam po 500km nevyrychtuji zada az na dren a na svoji tridu maji docela slusne bocni vedeni, takze v prudsich zatackach (a ze s tim jdou vymetat, kdyz clovek chce), nemusim pouzivat volant jako zadrznej rantl, abych neridil ze sedadla spolujezdce. Rozmisteni kontrolnich prvku je obcas doslova iritujici (nemluvim o tom, ze cele auto je asi delano pro japonce a ackoliv nejsem nejvetsi postavy, tak volant musim mit neustale vhorni poloze a tak tak se pod nej vejdu), takze na ovladace mlhovek pres venec volantu nevidim a jsou tak idiotsky polozene, ze se o ne obcas opru pri startovani a nevedomky je zapnu a pak jezdim puldne jak hovado s rozvicenejma prednima mlhovkama, nez na me nekdo blikne. Na druhou stranu samotne ovladani vozidla je hned po prvnim usednuti tak nejak samozrejme a kdyz vylezu z vetsiny aut jinych znacek a vlezu do sveho pekace, tak si libuju, ze v aute konecne muze vsechno fungovat, pedaly nemaji nesmyslny odpor a drahu do zaberu dlouhou jako cesta na zeland, za saltrpaku neni treba rvat a strkat ji az nekam do motoru, aby tam zapadl kvalt a na volantu je znat, jestli jedu po suchym nebo navlhlym asfaltu a ne ze v odporu rizeni neni rozdil at jedu po lede nebo po suchy dalnici.
Je pravda, ze subaru prosly v letech 99, 2000 a 2003 (a bohuzel 2007 R.I.P.) redesignem jak motoru, tak interieru a exterieru a vsechny veci, ktere me na mem aute irituji byly odstraneny, takze verim tomu, ze outback 2003+ uz srovnani s A6 hrave snese. Nicmene bohuzel i cenove. Dojem z interieru je ale vzdy subjektivni. Nekomu se libi to, nekomu tamto.
|
|
|
Opravte mě jestli se mýlím, ale já měla za to, že článek srovnává Octavii a Forestera, tak proč Audi ?
Jinak já tedy taky nechápu, jak když má někdo možnost mít Forestera může vůbec uvažovat o Octavii, ale lidi jsou holt různě šiblý.
|
|
|
Protoze sestkova audina by mela byt jeste lepsi, nez dvojkova oktavka. Nejde to tak uplne srovnavat, ale je to od stejneho koncernu, navic u te audiny se taky jednalo o "4x4".
|
|
|
od kdy patří simply clever a audi do stejného koncernu ? to ftip nebo námět na sci-fi ?
|
|
|
fauvé...
aleffe, proboha, vrať se k tématům jako výkaly, ježíš, sado maso a psychiatrická léčebna, kterým rozumíš lépe.
|
|
|
milý joe - položil jsem otázku očekávaje odpověď, ale děkuji, za bdíš dnem i nocí nad tím, jak se vyjadřuji. za odměnu se i ty můžeš zde dále vyjadřovat aniž bys dostal banánek :o))
|
|
|
vzhledem k peprným, prudícím a jakoby-zasvěceným komentářům, které zde (konkrétně v této diskusi) pohazuješ, bych tipoval, že o automobilech a zejména škodovkách víš první a poslední. takže na tvou poznámku fakt jinak reagovat nešlo.
|
|
|
mimochodem milý joe, ptal jsem se na dvě věci:
- od kdy jsou škoda und audi pod jjedním koncernem
- zda to je ftip či sci-fi
z tvé odpovědi llze pouze dedukovat, že obě značky patří do jednoho koncernu, nebyl jsi však schopen odpovědět od kdy, druhou otázku jsi zcela ignoroval, ale zaměřil jsi se ve zkratce na tobě blízké téma koprofágie, katagelofilie, náboženské bludy či psychiiatrické léčebny - aniž by jsi byl na cokoliv z ttěchto úchylností tázán. a ve tvém případě postrádám ekologický a vegetariánský apel !!! přičítám to chronickému nedostatku jódu ve tvém organismu a zápalu svatého boje, který ti kalí jasnou mysl. zkus více čerstvéého masa v potravě, třeba se too zlepší. hallellujah
|
|
|
Obě značky patří do koncernu VW (vyslov "fauvé").
1) tvoje otázka není díky své formě (především díky druhé větě) otázkou, ale (zesměšňujícím) zpochybněním tvrzení předchozího příspěvku, nicméně je naprosto mimo. Je zde snad někdo, kdo tvou formu chápe jako otázku na rok připojení audi k VW?
2) proč by ses ptal na takovou věc zde? znáš google?
3) byla by to tvá pravděpodobně historicky první otázka na tomto fóru, neboť až doposud jsi všechno věděl, všechno znal, všude byl dvakrát... takže to, že šlo o skutečnou otázku je dost nepravděpodobné.
4) témata o kterých se nyní vyjadřuješ jako o úchylnostech jsou středobodem tvého vlastního webu eden-x. co ty na to?
|
|
|
ad 1)
zde se prrojevilo tvé reakttivvní chování, kdy vkládáš jiným do úst svou vlastní frustraci / ulev si, bude ti líp :o)
ad 2)
na google mám tebe - jsi vyhlášený tím, že veškeré pravdy čerpáš z tohoto zdroje; možná bych ti ještě doporučil wikipedii na potvrzení relevance nalezených pravd a poučení, uleví to tvé frustraci
ad 3)
budeš muset prohledat zdejší fóra, abys pochopil, jak hluboce se mýlíš, což stejně děláš, tj. prolejzáš fóra, aby ses mohl při sebemenší ppřílležitosti projevit jako internetový fantóm + see většinoou ppřes veškerou snahu mýlíš, takže to je v souladu s tvým myšlenkovým vzorcem - zkus skupinovou terapii, uleví tvé frustraci
ad 4)
opět snaha progooglit se a vyjadřovat se k věcem, kterým nerozumíš; lidem jako jsi ty, zůstane hlubší smysl napřř. eden-x navždy skryt; chceš-li see vyjadřovat k úchylnostem, pak si uvědom, že úchylné jje třebaa poslouchhat kkarla gotta nebo michala davida, ale obávám se, že je nad tvé rozlišovací schopnosti pracovat s vlastním názorem. také proč, když je tu google ? no ni ?
ttak dál šťourej a čekeej, až přijde 5 vteřin tvé slávy :DDD
|
|
|
http://www.novinky.cz/clanek/101083-koncern-volkswagen-se-bude-vic-rozlisovat.html
|
|
|
Jo, ja mit na auto 0,7 mega, tak si koupim neco jako mam ted (starsi RAVka, do ktere uz ctvrty rok liju jen benzin a tekutinu do ostrikovace, vic vydani s tim neni) a za zbytek nejakou nadhernou motorku, nebo nekolik dovolenych na havaji, novou strechu na domek... Proste co by se mi libilo. Ale lidi jsou ruzni, on chtel vochcavku, ma vochcavku. v CR to plati dane, tak si nestezuju.
|
|
|
no, s tema par drobnostma uz to leze pres 0.8 mio, coz mi na kompakt pride docela dost. Ale to je na vkusu kazdeho soudruha.
My co bydlime v nizinach a mestech ozelime 4x4 a v teto kategorii si vystacime s polovicni cifrou :-)
|
|
|
Kdyby me podminky byly stanoveny jako velke silne auto, 4x4, kombi, bude vysledkem Volvo V70, pripadne s vyssim podvozkem XC70. Kdyby to mel byt benzin, tak T5, kdyby to mel byt diesel, tak D5. Nove? Proc? Dva roky stare z Rise, levneji...
|
|
|
Volvo? Do toho pekace musel koncert zacit montovat podvozky ze subaru, aby to zaclo aspon trochu jezdit, takze bude dycky jen druhy ;-)
Ale ne. Je to o vkusu. Me proste subaru uchvatilo. Sice od minulyho roku, kdy se tam zacal roztahovat ford a impreza vypada jako hnusnej focus a legacy jako prislapnuty mondeo je to hnus fialovej a mam z toho rozporuplny pocity, ale technicky je to snad jeste ok - jakkoliv se rika, ze pokles kvality se da ocekavat.
Na "novost" auta mam zhruba stejnej nazor, ackoliv kdyz se kupuje z firemniho zisku, je to uplne jina situace. Uz tedka pokukuju po tom outbacku, tak az se svezes, mozna taky zmenis nazor. A nic jinyho nez 4x4 nechci. Nahon jedny napravy, kterej kazdou chvili nekde hrabe me nejak neoslovuje ;-)
|
|
|
no jo, ale co ta spotřeba? zrovna motory subaru patří k těm dost žíznivým. nebo to neřešíte?
|
|
|
Ano. To je, bohuzel pravda, vsechny jejich motory jsou uzrany (sice se da rict, ze vse zavisi jak se s tim jezdi, ale i tek objektivne ZEROU), ale zase - neco za neco. Neda se rict, ze "nereseim", nicmene pro poskakovani po meste to chci resit nejakou dieselovou corsou 1.1tdci nebo tak neco, outbacka nechat jen na "mezimesto". Jeste uvidim.
|
|
|
No jistě - ležatý boxer + 4WD = 1 až dva litry. Tak to chodí. Buď řeším spotřebu nebo průchodnost.
|
|
tak takový člověk mi tu dlouho chyběl !!!
konečně objektivní fakta !!!
mohu-li, pouze bych podotkl, že má článek zbytečně dlouhý úvod a zbytečně dlouhý závěr, jelikož autor shrnul poselství ve větě: "Do této doby jsem jezdil s několika auty (Ford Escort, Hyundai Getz, Škoda Fabie, Hyundai H1, VW Transporter, Opel Corsa, Smart, Audi A6) a musím Škodovce přiznat, že je to auto, které mně subjektivně ze všech „testovaných“ aut vyhovuje nejlépe.
autor do toho šel takzvaně na způsob simply clever, protože kdyby vzal v úvahu i možnost strávit za svých 680 tis. cca. 136 hodin v prvotřídním bordelu (vezmeme-li v úvahu sazbu 5 tis./h) a porovnal to se 136h jízdy ve škodě 4x4 octavia pyčo, došel by k empirickému závěru, že obé byl promrdaný čas, jen v tom bordelu to jaksi přináší větší uspokojení :o)
|
|
|
jednoho krásnýho dne se z tebe picnu, on chválí škodovku, že se konečně dobabrala k náhonu všech čtyř a ty to tady zesměšňuješ, to jsi vlastenec!! zamysli se nad sebou!! :-)
|
|
|
no, jde-li při výběru auta o vlastenectví, tak si troufám upozornit na to, že škoda motor werke již byla před časem prodána cizákům, zatímco kurvy mluvící česky jsou ryze české :o)
|
|
|
Das ist nicht wichtig! Opa sollte die Schade, Vater sollte die Schade . . . . , verstehst du mir? :-)
|
|
|
|
Coze to otec a deda meli s tou skodofkou?
|
|
|
nic, prostě museli, němčina se nějak aktivně brání použití v některých případech, mrcha pes!
|
|
|
Musste haben! To co se brání není němčina. :D
|
|
|
Jenom abych to pochopil: těch 136 hodin myslíš v tahu nebo per partes?
|
|
|
no, těch 136 hodin je pochopitelně ilustrativní srovnávací kriterium - polohu, tah, záběr či vibrace je možno měřitelným způsobem také zmapovat, nicméně - zásadní bude rozdíl v hladnách endorfínů před a po měření :o)
|
|
|
Já bych preferoval per partes, neboť se obávám že po nějakých 4-5 hodinách strávených v bordelu by marginální užitek ze souložení klesl prakticky na nulu. V tomto světle se zbylých cca 130 hodin jeví jako noční můra :)
|
|
|
čistě akademicky ..
umíš si představit, jak by ses změnil po 136h kontinuální jízdy v oktávii ? v bordelu však nemusíš pouze souložit, můžeš si udělat pohodlí dle libosti, ale pochopitelně maximálně využiješ jeho možností v případě, že ti začne hučet v klacku. i kdybychom tedy provedli srovnání v případě kontinuálního pobytu simply clever kontra pohodlí se souložnicemi, nemá to výrazný vliv na výsledek :o)
|
|
|
stravit tyden v nekterem aute jde, tedy s prestavkami na natankovani, zachod a protahnuti se. V Oktavce bych to ale neriskoval.
|
|
|
Po 136 hodinách nepřetržité jízdy v čemkoliv se dá předpokládat řádně otlačená řiť. Po 136 hodinách pobytu v bordelu se dá předpokládat řádně otlačený ocas (za předpokladu že pobyt v bordelu nebude v poměru 1h šukání : 135h čumění po děvkách a chlastání :)
Tak nevím co je lepší, jestli mít zdevastované pozadí nebo popředí :)
|
|
|
Já bych to měřil per vaginam + per anal + per oral. Tři v jednom, jak je známo.
|
|
|
No jo, ale pokud se autor potrebuje dostat z jednoho mista na druhy, tak ma asi lepsi uvalit tech 680k za auto nez za bordel, ne? ;-)
|
|
|
dobrá poznámka, jen netuším, co má octavia společnýho s autem - simply clever je heslo myšlenkového vzorce, taková mantra, která slibuje hloupým lidem pořízení auta, které je předražené, patří o 1 třídu níže, než nakolik se tváří a po dvou letech používání je lepší se ho zbavit, proto se domnívám, že je vhodnější si zašukat v nóbl prostředí a nižší obnos peněz efetivně vrazit do auta, které bude plnit svou funkci a ne tahat z člověka další a další peníze.
|
|
|
Netřeba zas tak hysterčit. Oktávka není žádný low-end bazmek. A podle mě je to dobrý a celkem spolehlivý auto. Že je předražený a za stejný prachy se dá udělat u konkurence mnohdy lepší nákup, to je jiná věc.
|
|
|
no, když to vezmeš kolem a kolem, tak oktávka je auto střední třídy s problémy, které jsou typické pro výrobu z levných dílů a které souvisí spíše s vývjem faceliftu než zaváděním skutečného technologického pokroku, pročež má smysl to srovnávat třeba s hundai, s opelem nebo s renaultem apod.; k oktávce nepatří superlativy, je to jen nedotažené, spíše ošklivé auto, které se má nacházet v nižší cenové kategorii. proto mi přijde směšné, že si je někdo ochoten ten krám koupit za stávajících podmínek a vytunit jej doplňky, čímž se odstane ještě o dalších 100 litrů výše s cenou a jsme zase ještě o kus jinde :o)) není potom lepší ta audina, kde i 3 roky starý auto má nesrovnaatelně lepší komfort než nová škodlivka ?? dle mě by to bylo v pořádku, kdyby superb klesl na cenu oktávky a oktávka klesla na cenu fobie, ale to by se musela efekttivita práce ve škoda motor werke dostat někam jinam :o)
|
|
|
Superb za cenu oktávky, oktávka za cenu fabie, a fabii zrušit úplně. Pak by mělo smysl o tom "simpli klefra" autě uvažovat ;o)
|
|
|
V tom s tebou souhlasím. Já narážel na poněkud přehnaný výrok: “co má octavia společnýho s autem“.
|
|
|
Oktávka není low-end, ale ani nepatří tam, kam je cpaná. Oktávka je nižší střední třída posazená na podvozku Golfu, s rozvorem jako Golf, s podvozkem jako Golf, s kvalitou méně než Golf, protože Golfu konkurovat nesmí. Jenže s long kufrem, čímž sice to auto trochu ztrácí na jízdních vlastnostech, ale zase mají novináři a marketingovci možnost ji nacpat do střední třídy. K pašíkům a mondeům. Pak jim Superb logicky padá mezi vyšší střední bavoráky pětky a spol., kam nepatří ani náhodou.
Mimochodem - známý vyměnil asi před čtvrt rokem svoji ojetou služební oktávku za novou služební TDi. Už asi třetí v řadě, musel, je to firemní strategie. Tvrdí mi, že o co přibylo technických a elektronických fíčurek, o to ubyla kvalita - má najeto asi 10 kkm a už se mu tuhé plasty třesou, volant vrže, třikrát byl v servisu na garančce, z toho dvakrát s motorem.....
|
|
|
1. souhlas.
2. Bohužel často nepříliš významné avšak poruchové fíčurky přibývají nejen na simply clever autech. Osobně preferuji auto se slušným motorem a jízdními vlastnostmi v naprosté, jak se tomu zde říká “social edition“. Většina lidí ovšem chce spoustu figurek a to nejlépe hodně hodně levně a tomu se přizpůsobuje pochopitelně i nabídka.
|
|
|
no, mě osobně stačí, když to auto je bezpečné, není hlučné a má dobré hi-fi. design je plus, ale to je oblast subjektivních hodnocení. stačí si srovnat dveře u jakéhokoli novéého audi a nové oktávky - není co řešit; k čemu mi bude v oktávce boční airbag, když těma dveřma projede cokoliv jako nůž máslem ? a dávat tomu krámu ještě nějaký tuning (rozuměj dovybavit nadstandardem), to mi přijde jako z nouze ctnost - uměl bych pochopit jako nadstandard třeba kožený interier, ale ESP ? boční airbagy ? mllhovky ? to je celkem mazec, ne ?
|
|
|
V tom je ale právě ten problém. Každý slyší na to, kolik má auto airbagů, jakými všemi systémy disponuje, ale základní vlastnosti spousta lidí přehlíží. Takže vystele svoje auto mnoha airbagy, aniž by zkoumali pevnost samotné karoserie, nechá nainstalovat ABS, aniž by věděli, zda-li je má auto vůbec dobré brzdy, atd…
Osobně bezpečnosti jakožto funkci auta zas tak vysokou prioritu nedávám. Už jsem to tu někde psal, kdybych chtěl fakt bezpečné auto, pořídil bych si T815. Nehledě na naprosto nadstandardní objem kufru :-)
Co se týče hi-fi, tak to nikomu neberu. Sám mám doma i v práci, pokud to situace umožní, v podstatě neustále puštěnou nějakou muziku. V autě jsem na to rezignoval. Odradila mě od toho představa, že pokaždé, když budu vystupovat z auta, se budu muset tahat z kusem rádia.
Je pravda, že ta díra na rádio vypadá sice trochu blbě, ale což.
S tím nadstandardem je to úsměvné vzhledem k tomu, do které skupiny Škoda svou Oktávku řadí. Ale co, u vohnoutů (nejen v Čechách) s tím slaví úspěchy a pár lidí tady díky tomu má práci.
Jinak osobně nemám ani nic proti dalšímu nadstandardu, každý ať si pořídí co chce, nicméně když jsem onehdá viděl Peugeota 207 s koženými sedačkami a jak říká D-Fens s trubkou vod kamen, ovšem s téměř naprosto sjetými pneumatikami (možná tuning který neznám) stát na parkovišti u sjezdovky, musel jsem se šíleně smát i když to bylo popravdě spíš k pláči.
|
|
|
no od doby, kdy jsou originální vestavěná rádia u mnoha modelů ve standardu se snad s žádným kusem rádia tahat nemusíte, ne?
|
|
|
Ono jste se nemusel tahat ani teď, pokud jste měl dostatečnou zásobu bočních okének náhradních autorádií a nadbytek volného času :-)
Ale asi narážíte na to, že originální vestavěná rádia se hůře kradou a především hůře prodávají. To máte určitě pravdu, i když moc bych nevěřil, že se na to dá spolehnout, přeci jen znáte šikovné nejen české ručičky :-(
Nicméně moje původní vize byla, že bych si spíš pořídil autorádio do svého současného auta, než abych si kvůli autorádiu pořizoval auto jiné :-)
|
|
|
Vestavena radia se bohuzel netykaji skodovky - u radii a navigaci Skodovka uzkostlive dodrzuje standard.
Zrejme se chce udrzet jako primarni firemni znacka v zastavarnach a bazarech...
|
|
|
měl jsem pocit, že právě u OII již začalo být rádio proprietární a pevně vestavěné do palubky. je ale fakt, že zrovna u takto rozšířeného modelu ani tohle nemusí moc pomoci, protože když to pasuje do jednoho kusu, pasuje to i do jiného a zájemců může být dost - třeba těch, kterým to zrovna před týdnem taky ukradli. mimochodem, logiku těchto lidí jsem nikdy nechápal - když mi ukradli rádio, tak si taky koupím nový v zastavárně, abych ten vykradačskej business taky svou troškou podpořil, ach jo! bohužel mnoho simply clever vlastníků vozů se chová právě takto, že by i to bylo součástí simply clever filozofie? :o)))
|
|
|
Jo jo, tahle logika mě taky dostává. Nicméně zde jednoznačně dominují mobilní telefony.
Osobně jsem nejednou taky koupil něco staršího, ale vždy to bylo přímo od vlastníka s příslušenstvím i dokumenty.
|
|
|
Hmmm, ze by se to kupovalo v zastavarnach nemyslim. Teziste toho byznysu je uplne nekde jinde - pokud mi to slohnou z palubky, dam to do servisu, aby mi to tam opravili. Od corkare to koupi primo servis a klientovi nauctuje cenu noveho kusu, pokud se jedna o pojistovnu, tak +100%. Koneckoncu netyka se to pouze radii, vsechno, co je drahe, male a da se snadno vyndat ma takovy kolotoc - navigace, airbagy, kompresory klimatizace.... whatever. Zrovna airbagy skodovek se pomerne dlouho drzi v top-ten a servisy maji dycky naky na sklade...
|
|
|
jedou v tomhle i značkové servisy? pokud ano, tak je to jednoznačně vina automobilky, co já vím, u toyoty, se kterou mám osobní zkušenost, se každej díl eviduje a o každým servisním zásahu se píše protokol, takže není možný, aby dal servis do auta neevidovaný díl.
|
|
|
Ve Škoda servisech je oblíbený postup tento:
- Ze skladu se vyfasuje a do dokumentace napíše nový díl
- Do auta se vrazí díl starší (havárka, krádež)
- Nový díl se pod rukou prodá kamarádovi, co má servis, případně použije na melouchy
V podstatě jediný způsob, jak na to přijít, je porovnat sériové číslo dílu v autě a v dokumentaci (nejsem si jist, zda je na faktuře, ale spíš ano, takže zákazník tu informaci má). Ale kdo se bude hrabat třeba v motoru nebo sundávat tapezierung aby se dostal do dveří?
|
|
|
No tak toto je snad standardní postup téměř všech servisů, tím spíš, když jde oprava na fakturu pojišťovně.
|
|
|
no pak záleží na tom, jestli je to soukromá iniciativa příslušných zaměstnanců, nebo jestli v tom majitel a vedení servisu jedou s nima. v tom prvním případě není zas až takový problém nastavit procesy na dílně tak, aby si tam nikdo nemohl žádný "neprověřený" díl ani přinést, natož je tam někde skladovat. v druhým případě chybí důsledná kontrola téhož ze strany automobilky. pokud na to kašle jak vedení servisu tak automobilka, nezmení se to nikdy, protože zákazník v podstatě nemá jak to poznat, ledaže by si každou opravu nechal revidovat jinde.
|
|
|
Co vím, tak většinou je to soukromá iniciativa zaměstnanců. Nastavit procesy na úroveň, běžnou v Area 51 či Fort Meade pochopitelně není takový problém, bohužel to ale stojí peníze a čas, které si zejména menší firmy nemohou dovolit. A to nemluvím o shánění použitelně schopných zaměstnanců, pokud by člověk ty nepoctivé vyházel (což by bylo nutné, pokud by to celé mělo mít nějaký smysl). Majiteli tudíž často nezbývá nic jiného, než drobné levoty tolerovat, protože jejich eliminací by si zadělal na průsery výrazně větší.
|
|
|
Ono především
nastavit procesy na dílně tak, aby si tam nikdo nemohl žádný "neprověřený" díl ani přinést, natož je tam někde skladovat
je pěkná blbina. Zrovna nedávno jsem měl vůz u kamaráda v servisu; kromě nějaké běžné údržby, pročištění klimatisace apod. mi do něj také zrovna na místě instaloval několik věcí, jež pro mne koupil v Anglii, párř dalších věcí, jež pro mne sehnal na vrakovištích, a pár věcí, jež jsem si přinesl sám (ale jejich instalace přesahuje mé technické schopnosti).
Kdyby jej majitel servisu měl za to, že tam všechny zmíněné díly přinesl, nějak buzerovat, bylo by to skutečně velmi a zásadně špatné.
|
|
|
no jo, jenže o tomhle jsme se nebavili. diskuse byla o stanovení takových procesů, které předejdou instalaci "neautorizovaných" dílů bez vědomí zákazníka.
|
|
|
Nepochopil jste. Tak já to přeformuluji jinak, příměji, ano?
Pokud tedy svému automechanikovi můžete důvěřovat, je to celé naprosto zbytečná a nesmyslná komplikace, jež rozhodně nijak ničemu nepomůže.
A v opačném případě... inu, automechnaik, který se Vám stará o vůz, je člověk, na jehož práci záleží Váš život a zdraví, stejně jako život a zdraví Vašich blízkých, pokud s Vámi někdy jezdí autem.
Pokud tedy svěříte vůz do rukou někomu, komu důvěřovat nemůžete, jste sebevrah a nebezpečný blázen. A to, zda vás při té příležitosti někdo obtáhne o nějaké peníze nebo ne, je zcela nepodstatné, neboť tady jde o věci nesrovnatelně důležitější.
|
|
|
hmm, v ideálním světě mám s každým, kdo my poskytuje nějaké služby tak nějak ten osobní vztah, chodím s ním na pivo, občas si navzájem hlídáme děti a tak...
ve světě reálném ovšem vím naprosté prd, o osobách, které mi tu kterou konkrétní službu poskytují, takže se mohu spoléhat tak akorát na (diskutabilní) prestiž značky, a na to, že mají ty interní procesy, o kterých jsem tu hovořil nastaveny tak, aby se riziko podvodu minimalizovalo.
jelikož v těchto případech má důvěra končí u té organizace, která mi služby poskytuje, neboť výběr konkrétní osoby nemám možnost ovlivnit, je věcí této organizace, aby tuto důveru nezklamala. samozřejmě, tam kde si mám možnost vybrat konkrétního řemeslníka je situace zcela jiná.
|
|
|
ale fuj, ta hrubka v prvním odstavci, spěchám do hospody, a nečtu to po sobě...
|
|
|
U "nějakých služeb" to* být může a nemusí.
Tvrdím však, že u služeb, jež jsou tak kritické z hlediska mého zdraví a života, jako je (a) léčení, (b) práce na automobilu, (c) práce na vybavení pro některé sporty (typu paraglidingu či horolezectví) to* prostě platit musí, jinak jsem blázen a zasloužím si umřít.
___
* "to" neznamená nutně chození na pivo, ale osobní znalost a dostatečnou důvěru, založenou na té osobní znalosti, ano.
|
|
|
Hele Ty bys zase měl rozlišovat mezi svým značně nestandardním vozidlem a svými kamarádskými kšeftíky, kdy se s někým na něčem dohodneš a standardním vztahem zákazníka, uživatele běžné konfekce, k servisu. Dám-li auto do autorisovaného servisu a jasně specifikuju a zaplatím výměnu dílu za nový, je montáž starého dílu nějakým vohnoutem na dílně jednoznačně podvodem, kde poškozenými jsme servis a já.
Je pak jedině logické, snaží-li se vedení servisu zavést pravidla a postupy, které takovému jednání zabrání. A buzerace zaměstnance, který tato pravidla poruší (například tím, že si bude v prostorách a s nářadím servisu zařizovat svoje melouchy, nebo poškozovat dobrou pověst firmy montáží pokoutně sehnaných dílů), je naprosto a zásadně správná.
|
|
|
Jaké "melouchy" zase? Co ten pojem, u všechn všudy, znamená?
Jemu jsem platil jen ty díly, jež mi sám přinesl; za práci a čas (tj. amortisaci nářadí apod.) jsem platil normálně přes servis.
A stran konfekce/nekonfekce/kamarádů/nekamarádů, viz mou reakci 19:18:21 -- to prostě jaksi z principu nutně platí pro libovolné auto. V případě nějaké Fóbie či Loganu vyvinutého na dolní hranici bezpečnosti naopak hádám ještě daleko více, než u tanku, jímž jezdím já, kde je vše zálohováno pětkrát...
|
|
|
problém se škodovkou je především ten, že se skoro vždy dá najít něco s podobnými užitnými vlastnostmi, ale za menší peníz. to je případ fábie, roomstera i standardních verzí octavie. jestli to platí i o OII 4x4 si teď z hlavy netroufám tvrdit, neb je to přece jen poněkud specifický segment a konkurence je přece jenom méně.
btw. prodávaj to vůbec bez toho příšernýho oplastování předku, z toho je mi vážně nevolno... :o)
|
|
|
Znam parkoviste, kde si muzes udelat facelift zdarma. Je tam takovy hezky obrubnik a pred nim jama, takze sice to vypada normalne, ale je to dabelska past. Prijedes, zaparkujes a mas po oplastovani.
|
|
|
Jinak Aleffe spravne pripominas ze v recenzi chybi (krome jineho) i odstavec o moznostech soulozeni (jedna z povinnych soucasti recenzi aut na DF).
Ale je mozne se skodovkari soulozi simply never ;-)
|
|
|
no, řekl bych, že v případě stylu simply clever jde hlavně vo to pyčo, že to z tebe udělá něco víc, než jsi - tj. že i misionářská poloha v opilství 2krát měsíčně je kurva vodvaz :o)
|
|
|
p.s. a možná simply clever wagen i evokuje obdobný pocit jako že ta tlustá stará kráva doma je vlastně bohyně :o)
|
|
|
je zde prosim nekdo, koho by zajimala aleffova domacnost a jeho domaci bohyne? pochybuju...
|
|
|
...aniz bych se chtel jakkoli zastavat Aleffa, marne hledam v predchozich prispevcich zminku o domacnosti. Pokud chcete doplnit chybejici informace (podle vasich reakci soudim ze zrejme budete mit pozadovane zkusenosti), doplnte to prosim ve stylu testu - vecne bez emoci, je-li to mozne...
|
|
|
milý joe, děkuji za tvůj trefný komentář. pomohl mi vyhrát sázku, neboť jsem se vsadil o láhev portského, že přesně takto odpovíš :o)) jen tak dál, doplˇˇnování drahých chutných nápojů do mého domácího baru teď závisí na tvé schopnosti udělat přesně to, co se od tebe žádá :DDD
|
|
Pochvalit tady skodofku, to je jako si sednout dobrovolne na jezka (bez klece).
Autor asi nepochopil, ze Skodovka je spatna, aaano (i pan Klobouk to vi!).
|
|
|
autor mimo jiné pochopil, že škodovka je lepčí než audi A6 a tomu říkám vítězství stylu simply clever - beru to jako takovou první vlaštovku přinášející svěží změny :o)
|
|
|
Autor nic nezminoval o datu vyroby zminene A6. Kdyby jezdil dvoukolkou A6tkou 10-12 starou - prumerne udrzovanou, tak bych docela veril, ze mu prijde nova Okta 4x4 lepsi.
Sam jsem byl prekvapen, o kolik lepsi byl podvozek na Golfu V nez na Golfu IV. Golf IV bylo pri trochu vyssich rychlostech (180+ km/h) vylozene nebezpecne auto.
Po(i roz)krok nezastavis ;-/.
No nic pujdu asi delat uzitecnejsi veci.
|
|
|
p.s. ad ten ježek - nemělo být správně místo bez klece bez kalhot ? takový kalhoty k vaťáku by ztlumily i ježčí ostny a nenastal by onen překvapivý údiv z rozpíchané řiti - no ni ?
|
|
|
to taky, ale v kalhotách od vaťáku v autě neklepeš kosu, to bude asi ten recept na vytápění auta, no ni?
|
|
|
no, já když přesednu z audiny do octavie a odmyslím všeobjímající hnus, že se mi ten dyzajn nelíbí, tak první vjem je dovření dveří, kde to zaklepe s levným pantem a i blb pochopí, že simply clever o 40% levnější je vykompenzován krvavými výnosy akcionářů škoda motor werke. hezké zelené podsvícení palubní desky připomene mobily z dob, kdy ještě neexistovaly barevné displeje a to radio se supe cd i na mp3, co chratsí z repráků, to už je z nouze ctnost - zejména těch asi 6 nebo 8 obdélníkových tlačítek futuristického dyzajnu vedle displeje.
zrovna včera jsem na jednu novou octávku koukal u nás v ulici a užasl jsem, když jsem si všiml, že má kapotu jakoby do "V" - že se otevírá jen jakoby trojúhelník nevzkusně vyvýšený nad motorem. nějak jsem nepochopil dyzajnérský směr, kterým se tyto auta ubírají - možná revoluční revisionismus ??? no vlastně ne, toto je čistá mrda stylu simply clever.
|
|
|
jsi zaujatej, to auto je dílem všech múz!!
asi v roce 91 jsem jezdila po rakouských alpách, každý druhý domorodec tam byl majitelem Subaru, pevně věřím, že dnes je ochotně vymění za Oktávky, protože nebudou muset použít v zimě řetězy . . . . .
|
|
|
Byl jsem krátký čas majitelem Subaru po alpském zemědělci. A skutečně, byla to taková strejcovská záležitost, prostě se jen přidával plyn, do kufru se nechal naložit jelen i s parožím, jenom v hlubokém blátě holt chyběl ten uzávěr. Pro své účely jsem ho pak vyměnil za ARO.
Pokud autor srovnával Lesníka se Zvědem (předpokládám), je asi trouba. Takové srovnání se nedělá na dálnici, ale třeba při brodění, u začátečníka na Zátoni, u mírně pokročilého na Morávce.
|
|
|
Jestli to měl být vtip, tak nic moc.. Opravdu si myslíte, že se dá srovnávat subarácké AWD a ta koncernová elektronikou honěná odrbávka? Pocházím z hor, pár lrt jsem i vlekařil a se Subary mám naježděné dost. Se starým "bonbonem" Libero jsem párkrát Oktávky 4x4 tahal, tak vím své..
|
|
|
zcela jistě lžeš a kdo llže, ten krade a může i zabít. chceš snad popřít obdorný názor redakce automotorevue a nezávislé testy institutu fresenius ? od té doby, co se ve výrobě škodovek přidává do klíčových částí vozu výtažek z perel představuje toto luxusní lidové auto za hřejivoou cenu pouze jistoty a prosperitu !!!
|
|
|
má tento aleffův příspěvek nějakou informační hodnotu?
|
|
|
|
Otazkou je, co delaji se zbytky perel po tahani vytazku.
|
|
|
já jsem si s tím vtipkováním nezačala, se srovnáním subaru a oktávky si začal autor článku :-)
v roce 91 jsem byla v rakouských alpách se subaru :-), nevšimla bych si domorodců, mně zaujalo, že tam byl servis subaru na každém rohu, pak jsem zjistila proč, trochu mě pobavila představa, že horalové hromadně přesedají do oktávek a servisy mění logo :-)
co je bonbon Libero? to je ta sražená dodávka?
|
|
|
Ano! Expediční vozidlo s největším jmenovitým prostorem na světě!
|
|
|
Týýý jooo!
Co že to dělá?
Se to votevírá nebo co?
Proč by někdo proboha otevíral kapotu? *) Benzín se přece nalejvá do trubky v takovým vokýnku na straně, ne?
--------------------------------------------------------------------------------- -------
*) Jsou i autoservice, kde se kapota neotevírá při pravidelných kontrolách ( např.po každých 20 000), pokud se fakturuje do 5 k (auta do 1,4) nebo do 10 k (nad 1,4).
|
|
|
Puvodne je to
A "Je mozne zabit jezka zadkem?"
B "Ano, pokud je jezek oholen"
A "Je mozne zabit zadkem neoholeneho jezka?"
B "Ano, pokud je zadek okovan"
A "Je mozne holym, neokovanym zadkem zabit neoholeneho jezka?"
B "Ano, pokud se jedna o stranicky ukol"
|
|
Předpokládám, že autor se skutečně řídí tím co píše: "Přímé srovnání se stejnou Octavií s náhonem pouze na přední nápravu je opravdu velký kontrast a dle mého názoru dvojkolka snižuje na povrchu se špatnou adhezí a v zatáčkách maximální bezpečnou rychlost zhruba na polovinu." Jenom tedy doufám, že se někde rozmlátí sám, dřív než stačí zabít někoho jiného. Fyzikální zákony platí bohužel i pro čtyřkolky s Haldexem. Na špatném povrchu sice má čtyřkolka lepší trakci, to je ale tak vše. Bezpečná rychlost je daná především vzdáleností na kterou lze zastavit a kupodivu čtyřkolka brzdí stejně jako dvojkolka (spíš nepatrně hůř, protože je těžší) a stejné síly na ni působí i v zatáčce (je pravda, že zatáčku lze projet o něco rychleji díky lepší trakci na výjezdu).
|
|
|
na tohle už před deseti lety přišel známý, taky byl nadšenej z toho, jak mu čtyřkolka audi sedí, a jak je to bezpečný a jak může zatáčky mastit naplno a co si vše může dovolit - než ji v jedný přepísklý zatáčce utrhl. Pak už jen zíral, jaký to je, když dostane smyk všech čtyř a jak se pak jen už může dívat kam se dosune (naštěstí jen do pole, přesto audinu v zásadě zrušil). Od té doby se podobným názorům jen směje.
Doufejme, že Honza, až se utrhne (a že se s těmihle názory utrhne dost brzo), taky půjde "jen" do pole a ne do někoho jiného......
|
|
|
Odstrediva sila to je previt, ten Vam znicil auto.
Mel do nadrze sypat Calgon, mohlo to vsechno dopadnout jinak!
Btw. az tolik nechapu, nakolik trakce na zadnich pomuze proti radialnim silam, kdyz pusobi kolmo k nim...
|
|
|
Pokud jde o tu trakci, měl jsem na mysli extrémní povrchy - sníh, šotolina a spíš závodní styl jízdy, kdy prostě lepší trakce pomůže rychlejšímu rozjezdu - prostě lze jet rychleji ze zatáčky (stejně jako na rovině)
|
|
...jsem tedy nebyl, na ježdění k nám do jisté řiti světa jsem si za 680 TKč pořídil kraksnu Suzuki Grand Vitara a musím konstatovat, že sice není simply clever, že reklama se zachráncem afrických tlusokožců je šílená, nicméně poježděníčko v tomhle offroad samohybu od úzkoprůzorových automontérů je prostě v pohodě, za ty peníze ještě ve větší. S terénem si poradí dobře, se silnicí vcelku taky, leju do toho benzín a vodu do ostřikovačů a když si vzpomenu na simply clever test s autorem vychválenou 4x4(sic!) oktáfkou je mi ho vcelku líto.
Ale každý svého štěstí strůjce...
|
|
vyhledávací systém Sherlog (60 tis. Kč) ??????. Trochu jste mi tedy vyrazil dech... Vzdyt satelitni vyhledvani ma cenu tak do peti tisic... viz. napr. http://www.hutermann.com/pricelcz.php
|
|
|
Ale na sherlog je reklama v sobotu dopoledne na prime, kolem toho poradu o autickach...
|
|
|
no, dávat do škodlivky vyhledávací zařízení je stejně pitomé jako si ji koupit a vytvořit si k ní "citový vztah".
|
|
|
Při aktivaci alarmu Sherlogu ti hned vyjede trénovaná ozbrojená hlídka, z Hutermannu nikdo :-) to auto si musíš najít sám. A to se taky vyplatí! :-D Kupovat Sherloga na toto auto je na hraně, ale co,je to vaše věc....
|
|
|
Teda fakt nechci aby to tady zaclo pripominat reklamni pretlacovani dvou systemu satelitniho strezeni ale Hutermann funguje v ramci systemu rex (www.e-rex.cz) a teda ti najdou ukradeny auto prave tak jako sherlog (jen si musis par stovek priplatit za aktivaci alarmovy funkce v jednotce (mne za to uctovali celych nekrestanskych 300 korun, slovy tristakorun !!!))...
Rozdil je akorat v tom, ze to vyhledani a zajisteni ukradenyho auta te teda stoji asi dvacetkrat min nez v sheRlogu a vyplati se to pak teda dat i do takovy socky jako je skodivka... Jo a mozna taky v tom co si o lidech co to provozujou mysli cibulka, pokud by ti treba zalezelo na tom, komu sverujes data o pohybu svyho auta....
|
|
já bych řekl že jo. Na škodovku? Na webasto? Na firmu, co montuje topení do škodovek? Asi na vše dohromady.
Škoda na takový článek místa na serveru.....
|
|
já si nemůžu pomoct, ale nějak nechápu ten přední náhon a náhon 4x4...může mi někdo prosím vysvětlit, co to vlastně je?? Já měl za to, že náhon je jen horní a spodní...ale asi jsem ve škole nedával moc pozor:-))
|
|
|
Náhon, pohon, rozvod, fšeckojedno. A porod?
|
|
|
Porod 4x4 je lepci v zatackach a na socijalce.
|
|
|
tys to ale vůbec nepochopil. 4x4 je zkratkou pro gruppensex - viz. přední nahoň / zadní nahoň, zn. "x" je pootočený kříž, symbol kultu ježíše krista apod. - simply clever je pochopitelně napěchovaný kryptografickými symboly, pomocoí kterých láká slabší kusy ke koupi / zjednodušeně řečeno otázka zní: "chceš být jednoduše chytrý nebo ti nevadí, že budeš dále patřit mezi plebs, s nímž všichni vorají a který na všechny způsoby okrádají ?" odpověď je "kup si simply clever a vybočíš z řady, budeš vědět to, co jiní ani netuší". to vše je pochoopitelně umožněno faktem, že i průměrný blb disponuje volebním právem a peněžitým příjmem - je proto nutno jej udržovat dále v pocitu existenční nejisttoty, alee zároveń mu dopřát pocit výjimečnosti. kdo by to nebral ? :o)
|
|
Ja sice nemam take zihadlo, ako ten pan, co pisal clanok, mam len Cordobu vario a nemam w nej webasto a ani sherlog, ale ubespecujem ho, ze za zlomok ceny, ktoru investowal do poplachu a nezavisleho vykurovania sa da zabespecit alarm s funkciou dialkoveho startu vozidla. A co som tym chcel povedat? Asi len tolko, ze ked auto nastartujem na dialku, tak za cca. 5 min. mam aj w tej najvacsiej kose kompletne odmrazene skla a v aute teplucko, ako na Hawaji...
|
|
|
Dálkový start je náhrada bufíka pro chudé... Startujete studený motor, kterému chod na volnoběh nedělá nejlépe. Bufík motor výrazně šetří tím, že ohřívá vodu a vy pak startujete motor třeba 30-40°C teplý. Kromě toho u dálkového startu potřebujete nechávat auto zaparkované s ruční brzdou, což v zimě nemusí být úplně nejlepší nápad.
|
|
... dvacet stupňů a všechna okna jsou prostá námrazy či sněhu. Topení komunikuje i s automatickou klimatizací auta, takže v létě naopak dokáže spustit ventilaci. Dosah dálkového ovladače je asi 1 km, což stačí na to, aby se dalo topení zapnout např. v okamžik, kdy jedete lanovkou z lyžování k parkovišti s autem.
Ostatní vlastnosti Octavie jsou již všude milionkrát popsány, takže nemá cenu je dále omílat. Podvozek je prostě dobrý a je to dle mého ideální kombinace mezi ještě snesitelnou hmotností auta a komfortem při jízdě na českých silnicích.
Motor 2.0 FSI s max. výkonem 110 kW považuji za rozumné minimum pro toto auto. Slabší motor by bylo trápení. Až do rychlosti 160 km/h je vnitřní úroveň hluku snesitelná, vyšší rychlosti již nejsou pohodlné.
Příliš nedostatků na autě najít nedokážu. Mohlo by být ještě tišší, mít širší sedačky a větší nádrž na benzín. Vadí mně, že při použití ostříkovačů vždy pronikne do interiéru pach kapaliny (lihu) a to i při zapnuté vnitřní cirkulaci vzduchu.
Zatím jsem neměl žádné mimořádné náklady na provoz ani závady. První prohlídka po 30 tis. km (výměna oleje) byla zdarma ještě v rámci prodejní ceny.
Pokud bych si auto kupoval dnes, zvolil bych asi stejně. I když možná bych se ještě před tím zkusil projet s novou Hondou CR-V.
|
|
|
tak to je mazec:
"Příliš nedostatků na autě najít nedokážu."
...
"Vadí mně, že při použití ostříkovačů vždy pronikne do interiéru pach kapaliny (lihu) a to i při zapnuté vnitřní cirkulaci vzduchu."
tak si říkám, kde asi soudruzi uděllali chybu ? podobné nedostatky neměla přes 30 lety ani volha nebo žiguli :DDD
|
|
|
Ano, to pronikání lihu je chyba. Jestliže pronikne dovnitř, může proniknout ven a tedy existuje reálné riziko, že příslušníci zakoupí dálkový spektrální analyzátor a při odchytu opilců za volantem budou nadále posílat pouze fotky se vyznačenou hodnotou promile. A navíc je to škoda :) Nomen omen :o)
|
|
|
A nie je to len problem oktavky. Jazdim na firemnom Caddy 2.0 bez turba ten najslabsi motor (ze sa vyrobca nehanbi toto este dodavat). Tam to po pouziti ostrekovacov smrdi ako v nasej dedinskej palenici a je jedno aky druh ventilacie je navoleny. Len tak naokraj.
|
|
Rrrrrroooozkošný produkt placement. Objektivně jsme se o vlastnostech škodofky dozvěděli vcelku hovno, ale víme, že si ji máme koupit, protože je lepší než vyjmenované jiné značky, a taky šerloka a topení ... eee kurnik, už jsem to zapomněl. Takže za topení za 5, to tě v agentuře nepochválí, ale šerlok a škoda fixují kruciání benefity.
|
|
|
Tak jako víš jak, ne? Jasně že je nejlepčí, woe. Má přece ty, nejlevnější náhradní díly, a servis v každý garáži, pyčo. Navíc vochtáfka, woe, to už je skoro jako pašík, akorát český, woe, a tím jezděj ty nejhusčí manažeři...
|
|
S tym suhlasim, ze studeny start nerobi motoru najlepsie, ale moj nazor je taky, ze je to stale lepsie nechat ho bezat na volnobeh cca. 5 min. ako sadnut do kary a hned to odkvaltovat. Co sa tyka primrznutia rucnej brzdy mam s tym skusenost, iba z nakladneho auta, ale v tomto globalne oteplenom podnebi, to uz asi hrozit nebude :-)))
|
|
|
Mně ručka přimrzla jen jednou, ale to stálo za to. Dodnes si pamatuju, že bylo potřeba 15 kýblů horké vody aby to povolilo. A to bylo v NL při vcelku mírné zimě.
|
|
|
Jó zamrzne, ale když přirezne. Š120 blahé paměti. Kola dolů a oklepávat kladívkem :).
|
|
No mne to primrzlo na Vejtraske... presiel som s tou hrkalkou par kilometrow, pokial som si wsimol, ze sa mi dymi z pod auta :-))) Nachcal som na kardan zopar kyblov H2O, povolil srubu na celustiach a tresol som po tom s kladivom. Tymto bola moja rychlooprava skoncena, ale dymilo to este par minut :-)))
|
|
No mne to primrzlo na Vejtraske... presiel som s tou hrkalkou par kilometrow, pokial som si wsimol, ze sa mi dymi z pod auta :-))) Nachcal som na kardan zopar kyblov H2O, povolil srubu na celustiach a tresol som po tom s kladivom. Tymto bola moja rychlooprava skoncena, ale dymilo to este par minut :-)))
|
|
No mne to primrzlo na Vejtraske... presiel som s tou hrkalkou par kilometrov, pokial som si vsimol, ze sa mi dymi z pod auta :-))) Nachcal som na kardan zopar kyblov H2O, povolil srubu na celustiach a tresol som po tom s kladivom. Tymto bola moja rychlooprava skoncena, ale dymilo to este par minut :-)))
|
|
Inak sorka... tri krat mi ten bazmeg vycital zle zadany kod a ja tupec som to neskontroloval :-))) Uz som si dal facku.
|
|
Po přečtení příspěvků se nemůžu ubránit dojmu, že každej je ten jedinej správnej znalec aut. Snad ani na vlastnostech tříkolek a koloběžek z dětství by nepanovala shoda...:-) Při diskuzi, do jaké třídy aut to které auto patří mi chybí základní vymezující kritéria pro jednotlivé třídy. Víte je někdo? A co vlastně v době samonosných karosérií znamená výraz podvozková platforma? Když Oktávku u B-sloupků rozpůlím, nastavím 20 cm plechu, tak mám hned na zadních sedadlech místa na rozdávání, a podvozek se nezměnil... Nebo jo?
|
|
|
> Po přečtení příspěvků se nemůžu ubránit dojmu, že každej je ten jedinej správnej znalec aut.
Naprosto výstižný ;-)
|
|
Myslim, ze jsem to pochopil:
Ty jednoznacne indicie jako srovnani vlastnosti s Foresterem [ktery mame v rodine]
a "znizuje bezpecnou prujezdovou rychlost priblizne na polovinu".
Naznacuji, ze zde jde o dobre povedeny vtip.
Nebo hovadinu.
Ano to se melo rymovat, ale jen tak :).
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Test: Škoda Octavia II Combi 4x4, 2.0 FSI
|