D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Motorkáři a kolaři
    (ze dne 15.05.2011, autor článku: JAKO)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 15.05.2011 21:05:06     Reagovat
    Autor: SPECZ - specz
    Titulek:
    "Na srazech motorkářů sice mnozí mocně nasávají, ale ani v uzavřeném areálu, natož mimo něj, jsem jako divák opravdu nezaznamenal, že by se motorkář napral a choval tak, jako kolař na jedné z ukázek YouTube "

    - Jestli ono to nebude tim že většina motorek má minimálně o metrák víc než bicykl, a tim pádem by obdobně ožralej motorkář dokázal tak maximálně hodit si tu mašinu na nohu ? (-:

     
    Komentář ze dne: 15.05.2011 23:06:39     Reagovat
    Autor: Jujing - Jujing
    Titulek:Re:
    můžu ti říct že v době kdy sem byl ještě mladej debil sem na mašíně jel i ve stavu těžké opilosti a fakt to zas takovej problém není.... jo dneska bych si za to nejradši zpřerážel obě nohy i ruce....

     
    Komentář ze dne: 16.05.2011 00:25:45     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re:
    na vesnicích mezi mládeží celkem běžný. "Jel jsem domu na motorce, protože jsem byl tak ožralej, že jsem se neudržel na nohou." I když tam většinou nešlo o motorky v pravym slova smyslu, ale o simsony a jiný fichtly. Dneska už se ze zábav nejspíš jezdí v lacinejch ojetejch autech.

     
    Komentář ze dne: 26.05.2011 09:01:15     Reagovat
    Autor: Pat Bateman - georgetown
    Titulek:Re: Re: Re:
    http://www.navratdoreality.cz/?p=view&id=9134
    další adept na Bouchalův pohár ;-)

    Komentář ze dne: 15.05.2011 21:23:17     Reagovat
    Autor: opas - opas
    Titulek:Tady to máš z pohledu kolaře.
    http://www.youtube.com/watch?v=3ytgzIwEMQQ

    Podjížděná auta stojí nebo jedou jen velmi pomalu, je to bez rizika. Když je mezera nejistá, stačí chvíli počkat.

     
    Komentář ze dne: 15.05.2011 22:50:52     Reagovat
    Autor: DanBlack - DanBlack
    Titulek:Re: Tady to máš z pohledu kolaře.
    Jeden takový BLB neodhadnul mezeru a dokurvil mi pravé zrcátko... :-/
    Ještě že se samo sklopilo, stálo mě to jen 200,- u sklenáře.

     
    Komentář ze dne: 15.05.2011 23:03:53     Reagovat
    Autor: opas - opas
    Titulek:Re: Re: Tady to máš z pohledu kolaře.
    Njn, stejne jako mne jiny debil odrel bok auta a ujel, A co z toho?

     
    Komentář ze dne: 16.05.2011 12:47:16     Reagovat
    Autor: Skalik - Skalik
    Titulek:Re: Tady to máš z pohledu kolaře.
    Tohle chapu to ma motor, ale zarazeji me ti strelci co se postavi mezi auta na cervenou, protahne se az k semaforu a pritom sedi na normalnim kole.

    Jeste chapu, ze se protahne ke krajnici, ale stat mezi autama uprostred, zrovna rano jsem to videl na podebradsky.

    Ja kdyz tohle delam na motorce tak se mi docela casto stava, ze pak chce jedno z aut zavodit o nejlepsi rozjezd, asi je stve, ze si prijedu mezi ne. Ale problem mi to nedela vsechny masiny mam relativne silny, nicmene na kole bych mezi nima bejt nechtel kdyz se rozjizdeji rychleji nez ja.

    Mimochodem to elektrokolo je hezky, uvazoval jsem o elektroskutru na jezdeni do/z prace, ale zase toliko me to neoslovilo, precijen to mam do prace kousek a bylo by akorad otravovani s nabijenim

     
    Komentář ze dne: 16.05.2011 18:10:54     Reagovat
    Autor: Psycho - Psycho
    Titulek:Re: Re: Tady to máš z pohledu kolaře.
    Letos tak dvakrát do týdne jedu do práce na kole a cestou přes Prahu od severu k jihu mám po cestě asi sedm semaforů. Vždy (pokud je to bezpečné a možné) si při čekání na zelenou najedu až před auta. Za těch několik desítek průjezdů mě pouze jednou dojelo auto ještě v křižovatce. Pokud totiž cyklista pozorně čeká na oranžovou, tak do vteřiny už jede křižovatkou. A zrychlení trochu trénovaného cyklisty si tak do rychlosti 20 - 25 km/hod nezadá s průměrným řidičem. Samozřejmě se nemůžu rovnat řidiči, co se mnou chce závodit. Např. u Bulovky, kdy jedu od Proseka dolu na Povltavskou, mě, než dojedu k řece, většinou auto vůbec nestihne dojet. Znám ale své omezení a tam, kde bych mohl zdržovat, se necpu a řeším průjezd jinak/jinudy.

     
    Komentář ze dne: 17.05.2011 11:51:56     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:Re: Re: Re: Tady to máš z pohledu kolaře.
    cyklista disponuje krátkodobým výkonem (v řádu vteřin) okolo 1 kW (v řádu minut řádově čtvrt kW, při hodinové jízdě 0,1 kW - pokud to ovšem není zvláště trénovaný jedinec), o velmi slušném krouticím momentu na klikovce, modle to každého milovníka naftožroutů ani nemluvě.

    poměr kW/kg není sice nijak zázračný, ale při vhodném zpřevodování je zrychlení na prvních metrech v křižovatce více než dostačující na většinu tuzemského vozového parku.

     
    Komentář ze dne: 17.05.2011 12:08:08     Reagovat
    Autor: Noir - Noir
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Tady to máš z pohledu kolaře.
    O výkonu či druhu dopravního prostředku rozjíždění na semaforech není, co jezdím po městě(autem) tak pozoruji, že obecně nejrychlejší bývají cyklisté a autobusáci - přičemž ani jeden z prostředků nedisponuje velkým zrychlením, poměrem kw/t či max. rychlostí. Jen tam nechrápou a jedou.
    Ještě než zrušili semafory na Baranďáku, tak jsem si mohl sundat jednoho kkt na motorce - nasral se předemě, když sem stál na čáře a kdybych se rozjížděl jak jsem plánoval, tak jsem ho sejmul Když se předemě nacpe cyklista, tak alespoň nezdržuje a lze ho předjet.

     
    Komentář ze dne: 17.05.2011 12:20:36     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Tady to máš z pohledu kolaře.
    souhlasím, není o o výkonu ale o nechrápání. když už bicyklista stojí na pole position s jednou nohou na šlapce a dvacet číśel za zadním kolem má chladič plechové bestie připravené ke skoku, tak prachsakra dává bacha kdy to světýlko přeblikne ab y nebyl recyklován.

     
    Komentář ze dne: 17.05.2011 12:20:52     Reagovat
    Autor: JMH - JMH
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Tady to máš z pohledu kolaře.
    Jj, veškeré litry, turba, newtonmetry a kilowaty jsou k hovnu, když řidič chrápe…

     
    Komentář ze dne: 17.05.2011 12:50:31     Reagovat
    Autor: opas - opas
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tady to máš z pohledu kolaře.
    No, tohle taky dost pomůže:
    http://opas.sweb.cz/kolo-vykon.png

    Všimni si průběhu točivého momentu - pak to vypadá tak že i když mě za křižovatkou doženou, tak často auto ani nepředjíždí, ale řidič jede za mnou a přemýšlí, co to viděl :-D

     
    Komentář ze dne: 17.05.2011 13:38:14     Reagovat
    Autor: JMH - JMH
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tady to máš z pohledu kolaře.
    A jak mi to jako pomůže? To si mám vytisknout a nalepit na řitítka? :-)))

     
    Komentář ze dne: 18.05.2011 11:01:05     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tady to máš z pohledu kolaře.
    a nebo jedeš (pro sebe) úúúžasnou rychlostí tak daleko od kraje, že na předjetí není místo...

    není to pravděpodobnější než že se někdo fak hustě posere z toho, že zrychlíš asi jako 125 ccm scooter na benzin?

     
    Komentář ze dne: 18.05.2011 09:22:13     Reagovat
    Autor: Skalik - Skalik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Tady to máš z pohledu kolaře.
    Zkus si drzet ruku na spojce celou dobu co je cervena, ja se taky naseru vpred a pak vetsinou vyradim. Mam motorku o velkym objemu a tam uz je sila na packu znat. No a co se zdrzovani tyce, nevim nevim namam pocit, ze bych zdrzoval a moje akcelerace je rozhodne nadprumerna a pokud po meste nejezdis vic jak 70km/h (nemyslim spojku) tak ani nedostanej prilezitost me predject.

    Mimochodem treba ve francii nebo italii to funguje tak, ze auta se rozjizdi az po tom co se rozjedou masiny.

    I kdyz musim rict, ze moc lidi se nesnazi zavodit, ono je to docela neprijemnty kdyz se mi za prdely snazi rozject auto co to da jen proto, ze jsem projel mezi autama az dopredu. Na druhou stranu v aute mam klimu na masine je mi vedro pripadne na me prsi.

    Kuprikladu dneska rano, projizdel jsem krizovatku spolu s Audi A5 a chtel jsem si to strihnout do levyho, ale on docela slusne zrychloval tak jsem pockal a zazadil se za nej, zadnej problem. A musim mu nechat, ze fakt jel rychle, ovsem na dalsich svetlech jsem zase projel dopredu.

     
    Komentář ze dne: 18.05.2011 11:04:30     Reagovat
    Autor: Noir - Noir
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tady to máš z pohledu kolaře.
    Proč držet spojku? Já ji také nedržím celou červenou - jen rychle zařadím na žlutou/oranžovou a vyrážím +- se zelenou.

    Možná že ty nezdržuješ, spousta jiných to však dělá - nacpe se dopředu a pak se rozjíždí pomaleji než by mohl (a než by chtěl ten za ním), to by bylo slušnější zůstat v zadu a předjet až za křižovatkou, chce-li jet rychleji.

    Ve Francii je zvykem, že cyklisté jezdí vedle sebe, ikdyž je není možné předjet protismerem a nikoho to tam neštve (vyjma mne). V ČR se, nemohu-li je předjet protisměrem, rychle řadí za sebe (ne že by to na okreskách moc pomohlo).

    "Na druhou stranu v aute mam klimu na masine je mi vedro pripadne na me prsi." A? Tohle na rozjezd nemá vliv..

     
    Komentář ze dne: 18.05.2011 16:57:20     Reagovat
    Autor: Skalik - Skalik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tady to máš z pohledu kolaře.
    Tak to si nerozumime, ja mam pocit, ze zdrzuju kdyz se rozjizdim az na zelenou ;)

    To se tyce toho meho povzdechnuti tak to je hlavne na vrub tech co svoje auto zastavi tak abych nemohl project a neuhnou i kdyby pred nima bylo mista na kamion.

     
    Komentář ze dne: 18.05.2011 10:51:43     Reagovat
    Autor: gr - greeny
    Titulek:Re: Re: Re: Tady to máš z pohledu kolaře.
    re "Vždy (pokud je to bezpečné a možné) si při čekání na zelenou najedu až před auta. Za těch několik desítek průjezdů mě pouze jednou dojelo auto ještě v křižovatce."

    Jo, ze to takhle opravdu je, uz zjistili i nekteri urednici v jinych zemich (treba v UK). Proto je na nekterych krizovatkach pred carou pro zastaveni aut asi 3 metry mista, kam se muzou narvat kolisti.

    V jejich zajmu pak je, aby se pri rozjezdu odkyblovali ke kraji vozovky, aby je auta a busy mohly objet. Pokud to nestihnou a maji smulu, zamestnaji postupne sanitare, policajty a cestare s wapkou.

     
    Komentář ze dne: 18.05.2011 10:58:40     Reagovat
    Autor: SPECZ - specz
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Tady to máš z pohledu kolaře.
    V Praze už si toho taky všimli, křižovatek s "chlívkem" pro cyklisty je tu celkem dost.

     
    Komentář ze dne: 18.05.2011 11:04:42     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Tady to máš z pohledu kolaře.
    v Brně je jich taky už hromada, ale kolomrdi se rozjíždějí a pokračují křižovatkou stylem "tady je to naše", takže nezbývá než zahnat je ke kraji klaksonem nebo vahou vozu...zase dali zmrdům výhodu a ti s ní po mrdsku zacházejí 8o(

     
    Komentář ze dne: 18.05.2011 17:35:14     Reagovat
    Autor: Leeuw - Lee123
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tady to máš z pohledu kolaře.
    Je to naprosto normální. Najedu do chlívku, na zelenou vyjedu a držím se cca polovinu křižovatky uprostřed pruhu. Než dojedu na konec křižovatky jsem na pravé straně.
    Proč to ? Tím, že se postavím doprostřed si zajišťuji, že mě řidič auta skutečně vidí. Řidič totiž může koukat "doblba", nebo je rozptýlený a cyklisty stojícího po jeho pravé straně si nemusí všimnout (i přesto že je řádně osvětlen) a pak se probere a aniž by se pořádně kouknul tak se rozjede, odbočí doprava ... a BUM...Nevím jak u vás v Brně, ale já křižovatkou projíždím co nejrychleji, protože je to zpravidla nejnebezpečnější úsek. Než se řidiči ropzjedou už jsem dávno z křižovatky pryč a pěkně vpravo.

     
    Komentář ze dne: 18.05.2011 17:43:09     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tady to máš z pohledu kolaře.
    "Než se řidiči ropzjedou už jsem dávno z křižovatky pryč a pěkně vpravo."

    Hahahahahahaha, to jsme se nasmáli! A teď tu o Karkulce.

     
    Komentář ze dne: 18.05.2011 18:01:13     Reagovat
    Autor: Leeuw - Lee123
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tady to máš z pohledu kolaře.
    njn. člověk musí být na tom kole jako blesk aby ho náhodou nějaký "Senokřup" nehnal ke kraji klaksonem nebo vahou vozu :-D

     
    Komentář ze dne: 18.05.2011 11:06:41     Reagovat
    Autor: Noir - Noir
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Tady to máš z pohledu kolaře.
    Stále jsem nepochopil k čemu je to dobré, dobrovolně bych tam nenajel.

    Komentář ze dne: 15.05.2011 21:47:08     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:
    Není to správně - ostatně jako u nikoho, kdo o tomhle v poslední době psal. Zákaz činnosti za alkohol i pod 0,3 promile v zákoně pořád zůstal. Jiná věc je, že do 0,2 se nedá lékařsky prokázat požití alkoholu, takže prakticky to má význam pouze od 0,2 do 0,3. Jediný, co je jinak je, že za to už nyní nejsou navrch ještě body.

    Je to mimochodem ukázka velmi "kvalitní" práce zákonodárců.

    Komentář ze dne: 16.05.2011 09:18:03     Reagovat
    Autor: barney222 - barney222
    Titulek:Trochu rejpavá
    ale já na přiloženém videu vidím chodce. Nameteného jak dělo, to samozřejmě. Ale dokud se o kolo opírá, nebo ho tlačí, tak to cyklista není. Nebyl by to ani motorkář, kdyby tancoval kolem mašiny. Aspoň u nás na Slovensku ne - nevím, jestli je to teď v ČR jinak.

     
    Komentář ze dne: 17.05.2011 05:34:13     Reagovat
    Autor: tomk - tomk
    Titulek:Re: Trochu rejpavá
    Já na přiloženém videu nevidím nic, protože hned začátek článku opět obsahuje chybnou premisu, jen zbožné přání: "Jestli jsem to správně pochopil, autíčkář, motorkář i milý kolař při hladině alkoholu vyšší než 0,3‰, tak či tak vyfasuje 7 bodů. Smůla je, že kolař – takto řidič nemotorového vozidla bez kolařského průkazu, může být vysmátý. A jen ojediněle mi hrozí pokuta, protože policie na kolaře i na výbavu kol jednoduše prdí"

    Autor to pochopil špatně, člověk, kterého znám jen z toho, že se se mnou několikrát proletěl v letadle, jel v létě na kole z hospody domů, ŘP nemá, chytli ho a dostal 25 000 pokutu. Body nedostane, ale správním řízením si projít musí a pokuta je pro něj likvidační.

    Ďáblův advokát, to je moje role, létám, jezdím na kole, autě, motorce, na koni, tak směle do mě :-) jen soráč, že nebudu reagovat, není důvod. Co jsem chtěl, jsem už napsal.

    Komentář ze dne: 16.05.2011 10:09:21     Reagovat
    Autor: - svetr
    Titulek:Řidič přežil jen díky náhodě, v lese ho našel cyklista
    http://aktualne.centrum.cz/domaci/regiony/zlinsky/clanek.phtml?id=699767

     
    Komentář ze dne: 16.05.2011 10:15:15     Reagovat
    Autor: SPECZ - specz
    Titulek:Re: Řidič přežil jen díky náhodě, v lese ho našel cyklista
    Řidič měl kliku že ho našel někdo kdo se na kole dopravuje z bodu A do bodu B, a ne nějaký závodník, protože ten by ho možná raději dorazil ...

     
    Komentář ze dne: 16.05.2011 10:24:13     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Řidič přežil jen díky náhodě, v lese ho našel cyklista
    Kde se v tom článku píše, za jakým účelem tam ten cyklista jel?

     
    Komentář ze dne: 16.05.2011 15:27:56     Reagovat
    Autor: - svetr
    Titulek:Re: Re: Re: Řidič přežil jen díky náhodě, v lese ho našel cyklista
    Vzhledem k lokalitě, času a datu je pravděpodobnější, že ho našel nekdo kdo jel z práce. Ikdyž ona silnice je zároveň značená cyklotrasa.

    http://www.mapy.cz/#mm=TTtTcP@sa=s@st=s@ssq=Lukove%C4%8Dek@sss=1@ssp=123903084_128184012_ 146676844_146550476@x=140539648@y=133297920@z=11



     
    Komentář ze dne: 17.05.2011 11:12:58     Reagovat
    Autor: Noir - Noir
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Řidič přežil jen díky náhodě, v lese ho našel cyklista
    Spíše opačně - hned vedle je velká kopcovitá zalesněná oblast a cyklista si třeba dával večerní vyjížďku, případně se večer zdržel v hospodě (obojí je poměrně časté).
    Že je tam značená cyklostrasa je nepodstatné - kdo z cyklistů je používá?

     
    Komentář ze dne: 17.05.2011 11:16:58     Reagovat
    Autor: JMH - JMH
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Řidič přežil jen díky náhodě, v lese ho našel cyklista
    Jasně, a třeba to vůbec nebyl cyklista. Byl to úplně normální manažer, co jinak jezdí luxusním dvoulitrovým černým květináčem:-)))

    Koukám, že někteří tu mají značný problém jen na okamžik připustit, že občas jede na kole i normální slušnej člověk:-)))

     
    Komentář ze dne: 16.05.2011 15:30:04     Reagovat
    Autor: Jan - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Řidič přežil jen díky náhodě, v lese ho našel cyklista
    napadlo uz vas ako solidneho auto fasouna, ze nie vsetci ludia ktori jazdia na bicykli nemaju rohy a nad postelou zavesenu zastavu Ku-Klux klanu? ze absolutna vacsina su normalni ludia? takzej zaslepenej gume ako Vam mily pan vodic to ale asi nik nevysvetli, bolo by ale super ak by ste na to prisiel sam. Jadim bicyklom, jazdim autom. A v meste radsej jazdim busom

     
    Komentář ze dne: 17.05.2011 19:09:54     Reagovat
    Autor: SPECZ - specz
    Titulek:Re: Re: Re: Řidič přežil jen díky náhodě, v lese ho našel cyklista
    Debile, vážně nechápeš že to byl vtip který je reakcí na video ve článku "Motocyklista vs. pumpičkáři 2.0" ?

     
    Komentář ze dne: 17.05.2011 19:21:19     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Řidič přežil jen díky náhodě, v lese ho našel cyklista
    Asi nezere maso ... ;-)

     
    Komentář ze dne: 18.05.2011 10:12:02     Reagovat
    Autor: - svetr
    Titulek:Re: Re: Re: Řidič přežil jen díky náhodě, v lese ho našel cyklista
    nejsem auto fasoun , Jsem řidič i cyklista . Takže podle zdejších norem - ten špatný. Jenže jezdím v terénu a na silnici se moc nemotám. Od doby kdy jsou auta levnější než kola, je to o život. Spousta debilů co dřív jezdilo na šichtu na kole, dnes jezdí jak továrníci autem...
    Cyklista , když udělá chybu, tak je to to poslední co v životě udělal (Darwin) . Když udělá chybu řidič, tak zabije fůru ostatních kolem a mu se nic nestane (statistika).

     
    Komentář ze dne: 18.05.2011 10:37:42     Reagovat
    Autor: SPECZ - specz
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Řidič přežil jen díky náhodě, v lese ho našel cyklista
    Můžete mi vysvětlit co myslíte termínem "auto fašoun", když už s ním tady operujete ? Je to každý kdo nejezdí na kole ? Nebo je to ten koho sere když mu třikrát do týdne kamikaze-cyklista málem vletí pod auto v křižovatce/na přechodu/od někud kde ho nelze čekat, a pak si na ně chodí sem zanadávat ?

     
    Komentář ze dne: 19.05.2011 20:43:44     Reagovat
    Autor: Noir - Noir
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Řidič přežil jen díky náhodě, v lese ho našel cyklista
    Kde porád všichni jezdíte, že se vám to děje? Dneska jsem najel 128 km po Praze a okolí a potkal jsem jich jen 6 (z toho jen jeden cyklista) a problémů 0.

    Až bude s cyklisty a šlapálisty alespoň 1/10 problémů co s motorkáři, pěšáky a řidiči aut (obvykle menších, francouzské produkce), tak prosím, ale takhle?

     
    Komentář ze dne: 19.05.2011 20:54:56     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řidič přežil jen díky náhodě, v lese ho našel cyklista
    Kde proboha jezdis, ze mas problem s motorkari, pesaky a ridici aut (samozrejme ze mam obcas nejaky problem s kazdym z nich, ale nijak to neprevazuje na rozdil od cyklistu) a nemas s cyklisty? Docela ti zavidim ...

     
    Komentář ze dne: 19.05.2011 21:00:27     Reagovat
    Autor: Noir - Noir
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řidič přežil jen díky náhodě, v lese ho našel cyklis
    V Praze a okolí (je Tábor ještě okolí?;) ).
    Opravdu nevim, co by mi mělo vadit na něčem, co mě neomezuje ani neohrožuje.

     
    Komentář ze dne: 19.05.2011 21:23:29     Reagovat
    Autor: JVP. - JVP.
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řidič přežil jen díky náhodě, v lese ho našel cyklis
    Musím potvrdit, v Pze jezdím denně a kolaři mě zas tak neprudí. Horší jsou bruslaři, co se vrhají střemhlav na přechody, chodci, pro které přechod nebo zelený ampelmann je pojem neznámý, pani za volantem, které zoufale netuší jak se pohybovat v hustém provozu tak, aby nečinily zmatky a v neposlední řadě střelci, kreří si myslí, že myškování a pruzení na jihospojce je efektivnější, než snaha o jakous takous plynulost.
    Cyklisty sebevrahy (na státních silnicích) potkávám spíše na venkově, kde, přiznávám, můžou ve vyšším výskytu docela prudit, zejména na frekventované, leč úzké cestě.
    Na druhou stranu jediný konflikt, který jsem měl tento víkend, tak cestou z chaty jsem kousek od Seče narazil na skupinku mlaďochů, kteří jeli v neuspořádané grupě na fechtlech, roztažení až do půlky protisměru. Alspoň jsem vyhnal pavouky z houkačky....

    Komentář ze dne: 16.05.2011 17:03:59     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:...
    no nevím. zdravý rozum...pokora...to jsou dost zásadní požadavky. pro některé pacienty je magoření na kole mezi auty stejný adrenalin jako pro jiné jízda mezi vagony metra nebo na střeše vlaku, soudím. nedávno se tu jeden cyklomil rozpovídal stylem "je to můj život a dyž na tom kole chcípnu a mozek mi vyteče do kanálu, nikomu po tom nic neni..." - to je velice příkladný postoj a měli by se jím možná řídit všichni cyklomilové. snad by to měli mít na nějaké kartičce napsáno a nosit vždy při sobě - Pokud budu sešrotován motorovým vozidlem, neřešte to, byl to můj život a nikomu po tom nic není. To by bylo hezké. Rozdíl mezi cyklobuznou a jinými adrenalisty je v tom, že ostatní skupiny nejsou - na rozdíl od cyklobuzen jako nezanedbatelné podmnožiny v množině normálních milovníků cyklojízdy - chráněny zákonem o provozu na pozemblabla, resp.řidiči mot.voz.jsou zákonem nabádáni k ohleduplnosti vůči nim atd., přičemž cyklomil sám znalostí zákona nemusí být povinně vybaven. a v tom je celkem zádrhel. ne že je to nespravedlivé apod., na to sere pes, ale je to poněkud nesystémové. když se v prostředí, fungujícím do značné míry na psaných pravidlech pohybu jednotlivých zúčastněných začne pohybovat někdo, kdo ona pravidla nezná nebo je odmítá aplikovat, je to pak logicky prostředí inklinující ke kolizím, to tak nějak dá rozum nebo i velmi vzdálená znalost matematických či fyzikálních zákonů. navíc milovníci zorbingu nebo nebeského surfingu nepořádají organizované vysírání ostatních, nepožadují vyhrazený pruh pro zorbokoule jako ekologického cestovního prostředku budoucnosti nebo zastavení leteckého provozu pro bezpečnou oblohu a zdravé a trvale udržitelné surfování na ní. není třeba jim stavět za nehorázné prachy zorbostezky nebo osazovat spojovací mechanismy tramvají ekosedátky. atd. prostě si blbnou na své triko někde mimo dosah koncentrované civilizace a vše je fklídku. ale je např.zbytečné upozorňovat blbečky bez řidičáku na konání cyklozávodu v plném provozu, když blbeček bez papírů neví, co to v reálu pro něj znamená. a pokud cykloblbeček papíry má a přesto vletí v plné rychlosti v protisměru do zatáčky, do které nevidí, pak je škoda, že v protisměru jel jen motoveterán a nikoli Hummer H1 např. vždyť tam mohla jít na procházku třeba matka samoživitelka s trojkočárkem nebo někdo hodně sociálně potřebný...
    to video s odletujícími cyklisty od Golfu je opravdu tfuj tfuj. i se chvílemi stydím za svou emoční odezvu, když ho sleduji, jak je to celé otřesné...ještě přemýšlím, kteráže z Toyot to má ty potíže se zasekáváním plynového pedálu. myslím, že ten trvale udržitelný hybrid Pius. chudák ten, co ho má a zrovna natrefí hromadnou demonstrativní cyklojízdu na Den matek nebo kdy to cyklomilové pořádají. nechtěl bych být u toho krutomasakru.
    pokora...no, zkusím to. ale bude to fakt náročný.

     
    Komentář ze dne: 18.05.2011 08:54:56     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: ...
    Palec nahoru.
    Vidím to úplně stejně...

    Komentář ze dne: 18.05.2011 07:18:56     Reagovat
    Autor: speedy - speedy
    Titulek:pro autora (autory) D-FENS
    Mám tu návrh na hození odkazu do novinek. Další propagační článek od mediální mrdky! http://kvety.atlas.centrum.cz/zaujalo-nas/2011/5/18/clanky/novy-silnicni-zakon-povoli- nam-pivo-za-volantem/#utm_source=aktualne.centrum.cz&utm_medium=carousel

    Komentář ze dne: 18.05.2011 09:03:44     Reagovat
    Autor: Honore de Blamáž - Neregistrovaný
    Titulek:Hlavně bacha na pumpičku v šoku
    Hlavně, pánové a dámy, v případě nehody s pumpičkářem bacha na pumpičkářův šok. Jak uvádí jeden z nich, po nehodě je možno i vraždit, jak bylo údajně kdysi prokázáno. Zatímco motorista je povinen po nehodě poskytnout pomoc zraněným, pumpičkář vás může pod záminkou šoku zlynčovat, případně rovnou zabít, a bude to úplně v cajku. Více viz diskuze na dopravním serveru, odkaz vede na ten vůbec nejlepší příspěvek, debata začíná o kus výš klasickou onanií nad tím, jak je D-fens neseriózní, nečestný a nesportovní. http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=2141783

     
    Komentář ze dne: 18.05.2011 10:19:03     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re: Hlavně bacha na pumpičku v šoku
    Protoze umim cist a ctu az do konce, nepise se tam (a to naprosto explicitne), ze "pumpičkář vás může pod záminkou šoku zlynčovat, případně rovnou zabít, a bude to úplně v cajku". Ze vy umet cist az do konce nechcete, je tak trochu jina vec.

     
    Komentář ze dne: 18.05.2011 15:09:32     Reagovat
    Autor: Honore de Blamáž - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Hlavně bacha na pumpičku v šoku
    Jasně, ono je celé to zabaleno do pohádek o šoku, ve kterém kdysi už někdo ve zcela jiné situaci někoho zabil, ale v téhle souvislosti je jasné, co tím chtěl autor říct. Koneckonců motorkář inkasoval údery do hlavy a krkua tomu se leckdy před soudem říká "pokus o vraždu". Ale tohle bylo v šoku, kopající pořadatel a cyklisté nevěděli, co dělají, ty výkřiky o zabití byly taky ze šoku, jasně, tomu se fakt dá věřit. Kdysi jsem podobný šok viděl na vlastní oči, když jsem byl mezi prvními u nehody. Tři krvácející lidi v autě a 20 čumilů. Snažil jsem se zraněným pomoct a všichni ostatní jen čuměli a odmítli pomáhat, Tak jsem se nasral, po příjezdu sanitky čumily vyfotil a pak ty soubory dal policajtům s tím, že mám podezření na trestný čin neposkytnutí pomoci u osob, které jsou na snímcích. A jak to skončilo? Polovině z nich se při pohledu na krev údajně dělá zle. A druhá polovina údajně byla v šoku. Což se projevovalo zejména tím, že si tu nehodu fotili. Bohužel je průšvih, že zpětně je prakticky nezjistitelné, v jakém psychickém stavu podezřelý byl, takže výmluva na šok je dobrá cesta, jak se vyvlíknout z trestu.

     
    Komentář ze dne: 18.05.2011 17:38:42     Reagovat
    Autor: Leeuw - Lee123
    Titulek:Re: Re: Re: Hlavně bacha na pumpičku v šoku
    Po příjezdu sanitky je už pozdě. Ale je fajn, že jste vy v sobě našel tu odvahu pomoci.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2011 19:45:36     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re: Re: Re: Hlavně bacha na pumpičku v šoku
    Kdo onu diskusi cetl dal, nemusi se domyslet, co onen autor chtel rici a jaky postoj ma. Rika to tam naprosto explicitne. Ze je to postoj zcela opacny k vasemu _dojmu_, netreba dodavat.

    Komentář ze dne: 18.05.2011 11:03:11     Reagovat
    Autor: gr - greeny
    Titulek:novy vynalez
    Obcas chodivam z prace podel cyklostezky. Schvalne pisu podel, protoze na cyklostezce se jako chodec rozhodne necitim bezpecne.
    Vcera jsem na cyklostezce videl sportovce, ktery si cyklostezku spletl s bezkarskou drahou. K inlajnum mel i bezkarske hole. To je porad jeste ok.
    Sranda zacina v mistech, kde se cyklostezka mirne svazuje. To potom bruslar udela to, co dela normalne na bezkach - schouli se do klubicka, aby mel pri sjezdu z kopce co nejmensi odpor vzduchu. Problem je v tom, ze kdyz je v klubicku a ma ruce tesne u bricha, jeho hulky trci do stran stejne, jako snekovi trci oci. Konce jeho hulek se nachazeji priblizne ve vysi hlavy a navic celkem daleko od jeho tela. A to je docela problem v mistech, kde ma cyklostezka tak 3 metry na sirku.
    Muzu se jen domyslet, co by se stalo, kdybych po cyklostezce sel a dostal hulkou zezadu do hlavy...

     
    Komentář ze dne: 18.05.2011 15:39:40     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:Re: novy vynalez
    voni to dělají i někteří běžkaři na sněhu. tuhle jsem byl svědkem kdesi u Bedřichova toho, jak se dva servali páč jeden druhého praštil hůlkou (obecně se na běžkách pozná slušný člověk tak, že mimo uzavřenou závodní trať při potkávání a předjíždění drží hůlky tak, aby nikoho neohrožovaly i za cenu mírného snížení rychlosti běhu). nevím, proč by to mělo být na asfaltu jinak.

    Komentář ze dne: 18.05.2011 14:34:48     Reagovat
    Autor: komentator-1 - komentator-1
    Titulek:
    k nějaké relevantní objektivitě ovšem chybí dvě naprosto zásadní informace:
    - o počtu kol a počtu motorek u nás, počítám že nepoměr ve prospěch kol bude určitě výrazně větší, než je tomu u nehod, jinými slovy podíl havarujících motocyklistů bude vyšší než než je tomu u cyklistů
    - o škodách, které takovými nehodami byly způsobeny ostatním účastníkům silničního provozu.

    Chápu, že ve zdejším až k cyklistům paranoidně nenávistného prostředí je to obtížně uchopitelné, ale cyklisté jsou účastníci silníčního provozu nejen se stejnými povinnostmi, ale i stejnými právy, jako účastníci motorizovaní. To, že jede skupina kolařů ještě nedává právo řidiči, aby je nějak "vychovával" třeba ostříkáním, bržděním apod.. Stává se tím stejným blbem, jako Ti cyklisté ve skupině. Ach jo.

     
    Komentář ze dne: 18.05.2011 14:39:33     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re:
    Proti cyklistum, kteri si jsou vedomi toho, ze na silnici maji jista prava i povinnosti zde myslim nikdo nic nema. Problem je s tou drtivou vetsinou cyklistu, kteri jsou presvedceni o sve nadrazenosti, sve povinnosti zcela ignoruji a prava si privlastnuji i ty, ktera vubec nemaji.

     
    Komentář ze dne: 19.05.2011 12:43:43     Reagovat
    Autor: komentator-1 - komentator-1
    Titulek:Re: Re:
    ale kdeže. Těch pak neumějících se chovat není ani zdaleka většina, natož drtivá většina. Jenom řidičům se jich zdá hodně, protože těch normálních si nevšimnou. Nemluvě tedy o tom, že formulace jako "musím ho vytroubit nebo vytlačit vahou vozu", kterých je zde jako máku, svědčí spíše o pocitu nadřazenosti někoho jiného.
    Ostatně stejně nesmyslně bych mohl paušalizovat o řidičích, které cyklista na hlavní nezajímá (moje každodenní zkušenost) a přesto nepaušalizuju, protože většinou tu přednost dostanu a nebudu kvůli pár troubům nadávat všem.
    Je mi líto spousty zdejších diskutérů, kteří jsou plní jedu, nešťastní lidé...

     
    Komentář ze dne: 19.05.2011 13:29:37     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re:
    Ale kdeze. Ja si vsimam slusnych cyklistu (prave proto, ze jich je tak malo), tak i debilu a debilove na kole proste bohuzel drtive prevazuji :-(

     
    Komentář ze dne: 19.05.2011 14:23:46     Reagovat
    Autor: gilhad - gilhad
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Dnes jsem na silnici potkal pouze dva cyklisty - predjizdeli se pri odbocovani na krizovatce ...

     
    Komentář ze dne: 19.05.2011 14:38:29     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    já jich potkal 5 naráz. dva v první a tři v druhé řadě. zabírali celý pruh silnice mezi Měřínem a Velkým Meziříčím. Všivili se +/- 40 kmh a pro silný provoz je nešlo předjet. Ohleduplnost sama... 8o/

     
    Komentář ze dne: 19.05.2011 14:36:18     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re:
    jízdní kola nikdo neeviduje, takže porovnat počty je nemožné. motocyklů je 900.000 ks všech kubatur.

    škody způsobené jednotlivými druhy povozů najdeš ve statistikách MD ČR zpracované velmi podrobně.

    Druhý odstavec jsou jen teoretické kecy. Cyklisti mají povinnosti, ale serou na ně, protože je nikdo nekontroluje a mají pocit, že mohou všechno, protože oni - lehcí a malí nikoho nemohou ohrozit...tzv. práva si vynucují s agresivitou a drzostí nevídanou ani u letištních txikářů.

    Když jede skupina cyklistů a jede jinak než ve štrůdlu za sebou znamená to, že oni první rezignovali na dohodnutá pravidla. Pokud takto demonstrují, že PRO NĚ žádná pravidla neplatí, pak okolí nemá důvod ve vztahu k nim nějaká pravidla dodržovat. Příčina -> následek...akce -> reakce...to chápeš, ne?

    Já osobně prasící cyklobuzeranty lížu zrcátkama a akutně potřebuji ostříknout okno... Pokud kuřecí hrudníčky pěstičkují, fakují nebo provádějí podobné kousky, potom mi jako na potvoru do cesty vběhne zvíře a nutně potřebuji prudce zpomalit. Mysli si o tom co chceš, ale všechny trumfy mám v ruce já, tak se chovej podle toho. Jinak si vyber do které chceš nemocnice 8o)

     
    Komentář ze dne: 19.05.2011 14:49:34     Reagovat
    Autor: Nikolaj - nikolaj
    Titulek:Re: Re:
    Krasna a silna slova. Realne to je ale tak, ze z posledniho stretu s cyklistou (bohuzel tragickeho pro obe strany), jsi se jeste stale nevzpamatoval. Ventilovani nenavisti na tomto foru je toho prikladem.

    Opravdu chces stravit abytek zivota budovanim stale slozitejsi a slozitejsi vykonstruovane argumentace proc jsou cykliste spatni?
    Bylo to zabavne, coz o to. Ale zacina to byt unavne.

     
    Komentář ze dne: 19.05.2011 15:34:19     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re:
    Ano. Reálně je to tak, že z posledního střetu jsem se poučil tak moc, že z toho případného dalšího vyjdu jako poškozený s nárokem na náhradu škody. A budu bezcitná svině a zmrd stajně, jako jste svině a zmrdi vy - cyklobuzíci.

    Nepotřebuju nic budovat. Ono je to vcelku jasný už dlouho. Cyklisté místo toho, aby se stávali ukázněnějšími a mohl jsem svou nenávist k nim přehodnotit, stávají se nejenže stále více bezohlednými, ale už i agresivními. Pro přehodnocení nemám jediný důvod a chystám se na nejhorší.

    Jestli jsi unavený z přemýšlení a akceptace cizích názorů s kterými nesouhlasíš, jdi si otlačit šourek na kolo. Tam nemusíš ani myslet a díky cyklo-mantře "vyližte mi všichni prdel" se s cizími názory nemusíš zabývat...tedy dokud ti někdo nevypláchne hubu pěstí áo)

     
    Komentář ze dne: 20.05.2011 09:26:12     Reagovat
    Autor: komentator-1 - komentator-1
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    myslím, že už tento styl vyjadřování jakoukoli diskusi vylučuje. Je mi celkem smutno z lidí jako Vy, kteří svoji omezenost světonázoru vydávají za jedinou pravdu.
    Už to, že k někomu bez jeho znalosti chováte nenávist, je dostatečně příznačné.
    Argumentační chudoba doplněná arogancí a vulgarismy, tak si to užijte.
    Mohl bych tady ve Vašem duchu psát romány o řidičích, kteří na rozdíl od cyklistů ohrožují okolí výrazně více než sebe, je to ale pod moji úroveň. Navíc v diskusi s člověkem, který ohrožování jiných zrcátkem či ostřikovači považuje ne za standard, ale za věc hodnou chlubení.
    Hluboká myšlenka typu "když on nerespektuje pravidla, proč bych je repsektoval já" hovoří za vše.

     
    Komentář ze dne: 19.05.2011 17:21:43     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Re:
    myslím, že nejen Honzův světonázor je kompletní a uzavřený :o) když se cyklobuzny nepolepší na solidní nekonfliktní cyklisty, zůstane to tak, jak to je. loptička je na straně cyklobuzen. spíš je komická až únavná vaše snaha se tu neustále obhajovat ´jejda, voni si vo nás zase něco povídaj, to tak nenechám´:o) buď jsi cyklobuzna a nemáš šanci nebo jsi pohodový cyklista a pak to není o tobě. co víc si přát ?

     
    Komentář ze dne: 19.05.2011 18:25:41     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Perfektne receno i za me, dekuji

     
    Komentář ze dne: 19.05.2011 20:08:02     Reagovat
    Autor: nikolaj - nikolaj
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Ale ne, nijak se mne to nedotyka a neberu si to osobne. I kdybych se radil do skupiny cyklistu ci cyklobuzen, tak mi bude názor nejakého keyboardwariora celkem u *****. Nicmene nejsem

    Jen kdyz jsem zacal dfense cist, tak bylo dobrym zvykem poukazovat na rozpory v argumentaci. Diskuse a web cely se posunuly za ta leta do roviny spise agitacni. Ale obcas, kdyz vidim uplnou ptakovinu tak mi to neda.

    Ale uznavam - je to nesmyslne.

     
    Komentář ze dne: 19.05.2011 15:55:39     Reagovat
    Autor: Psycho - Psycho
    Titulek:Re: Re:
    Neeviduje počet kol, ale eviduje počet prodaných kol.
    2002 - 435 754
    2003 - 805 401
    2004 - 666 504
    2005 - 361 436
    2006 - 380 709
    2007 - 375 989
    2008 - 393 134
    2009 - 318 757
    2010 - 338 764
    Je jasné, že velká část z nich se časem dostane do šrotu, ale i z těchto čísel je vidět, že kol bude v ČR víc než motocyklů. Vždyť se jich prodá desetkrát tolik co motorek. A vzhledem k tomu, že průměrný věk motocyklu je 32 let, tak bych si dovolil tipnout (neznám medián), že tak třetina až polovina těch motorek budou Jawy a CZety, které v lepším případě jen stojí v garážích jako veteráni.
    A další zajímavé číslo je, že podíl motocyklů na počtu motorových vozidel je asi 15%, ale tvoří 0,6% dopravních výkonů (za rok 2005).
    Zbytek vašeho příspěvku jsou opět výkřiky bez argumentů. Cyklisté možná serou na některé povinnosti, které jsou pro ně zbytečné (obdobně jako to dělají i jiné skupiny). Ale až na několik bezmozků se naopak snaží na silnici přežít. Což moc nejde dohromady s agresivním chováním, protože to šance na život spíš snižuje.
    Vaše uvažování příčina - následek úplně odporuje jiným tezím, co tu hlásáte. Např. mohu jet po dálnici rychlostí větší než uvedenou v pravidlech. Pokud by vaše úvaha platila, tak vám klidně mohu vjet před čumák, protože vy jste první porušil pravidlo (osobně si myslím, že v rychlosti problém není, jen to na ní ilustruji). Podle tohoto se chováte jako člověk, kterému je způsob jízdy, který bere ohled na druhé, úplně chybí.

     
    Komentář ze dne: 19.05.2011 16:10:20     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re:
    u kol ze supermarketů to "se časem dostanou do šrotu" trvá asi tři roky...

    výkřiky bez argumentů? hm...
    serou na povinnosti, které jsou pro ne zbytečné? aha...třeba přednost, jízda na červenou, jízda po chodníku, jízda po dálnici, jízda bez osvětlení za tma, jízda pod vlivem...jasně, to všechno je cyklounům u prdele, protože tahle nařízení jsou zbytečná.

    Pokud jedu výrazně nedovolenou rychlostí, není v okolí žádný dobrák, který by mi to tam mohl poslat. pokud jedu 150, tak to v zrcátku od 130 stejně nepoznáš. mimo toho je najetí před rychle jedoucí auto akt sebezničení.
    Jde zde zejména o použití zdravého rozumu, kdy normálnímu člověku slušnost brání zdržovat ostatní řidiče viditelně naschvál. ne tak cyklomrdkám, který se ještě tváří pohoršeně, když se na ně troubí. proč na takové brát ohledy? a do toho příkopu většinou stejně sjedou sami a dobrovolně, protože nechtějí riskovat kolizi způsobenou jejich nedodržením bezpečné vzdálenosti 8o)
    -----------------------------------------------------
    před čumák i při dovolené rychlosti mi na dálnici vjede zpravidla automobil v karosářské verzi kombi, na naftu a s držáky na kola na střeše.

     
    Komentář ze dne: 19.05.2011 16:32:58     Reagovat
    Autor: lojza - lojza
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Proboha, 3 roky??? Ufff, to uz se ty supermarkety tak zlepsily? Ja kdysi davno dostal nejake kolo zadarmo k nejakemu jinemu vyrobku, takove to kolo s Tesca za 2 litry. Musim rict, ze odeslo hned druhy den (sam jsem na nem nejezdil, prodal jsem ho za litr znamemu, druhy den uz mi nadaval...)
    Podobne zkusenosti jsem slychaval dosti okolo sebe, a vedlo to k tomu, ze zadny normalni clovek, ktereho znam, si nekoupi kolo v Tescu, i kdyby na nem bylo 20 nalepek Shimano :-)))

     
    Komentář ze dne: 19.05.2011 16:30:14     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re: Re:
    Malicko do toho vstoupim. Rikate, cituji " Ale až na několik bezmozků se naopak snaží na silnici přežít". Prosim, definujte pojem "nekolik". Ja se priznam, ze bezmozku mezi cyklisty na silnicich potkavam cca polovinu z celkoveho poctu...
    A nejde o to, ze serou na povinosti - na ty at si i serou, kdyz budou jezdit normalne. Ale oni normalne nejezdi - neustale nekde zabiraji 2 vedle sebe cely jizdni pruh, odbocuji doleva z cista jasna bez rozhlednuti me tesne pred autem, motaji se ozrali pres celou silnici, sesedaji v kopci tak, ze zastavi a skoci doprostred silnice zrovna me pred auto, a podobne...

     
    Komentář ze dne: 20.05.2011 23:42:24     Reagovat
    Autor: Capricorn - Capricorn
    Titulek:Re: Re: Re:
    Stejně jako stojí v garážích staré Jawy, tak tam stojí mnohá kola. Například moje. Od doby, kdy jsem si koupil první motorku. Podotýkám, že nejsem žádný sotva opeřený holobrádek, ale čtyřicátník. Přepočítávat údaje o nehodách na kusy příslušných jezdících či v garážích stojících dopravních prostředků je nesmysl. Smysluplnější je přepočítávat je na autokilometry, motokilometry, kolokilometry... Zajímalo by mě, kolik nehod způsobí automobilista, motobiker, cyklista... třeba na každých 100t km.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.