D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Test: Citroën C2 1.6 VTR
    (ze dne 06.06.2010, autor článku: D-FENS)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 07.06.2010 12:10:44     Reagovat
    Autor: kujon - kujon
    Titulek:
    Pakliže vyloženě netrváte na vyšším roku výroby následujícího hustokháru pro manželku, tak bych z žabožroutí produkce doporučil předchozí model - saxo či pug 106. Je to to samé, akoráte místo žoviálního lva na předku najdete dvě neforemné šipky, nebo jak to nazvat.

    Obé se to vyrábělo do roku 2003 a sehnat se to dá s onou, mírně modifikovanou 1.6 16V také (akoráte v těchto autech má 87kW) s označením VTS, resp. S16 (GTI). Jsou to vrcholové verze, takže výbava mnohdy předčí veškerá očekávání - u roku výroby 2003 to může býti kupříkladu čtveřice pytlů, manuální klima, vše v el. a u pugu 106 navíc interier v kombinaci kůže-alacntara. Nekoná se žádný výdobytek techniky, pouze 5st. manuál. Řazení nicméně nění tak prsajsly jako třeba u koncernu, ale dá se to. Nicméně pro tento konkrétní model (motorizaci) by měla být manželka malinko zdatnější řidič, neb uskakování zadní nápravy se u těchto aut děje taky (ale bez mlácení PETkou), 0-100 to má do 8s. a jestli jste vyznavač urvaného motoru, tak není problém na 4ku jet bezmála 200km/h :-) Spotřeba je u této motorizace dána výkonem auta, ve městě se to pohybuje od 8 do 12l (podle nohy), mimo jsem se dostal nejméně na necelých 7l klobouk stylem. 8ventil nelze doporučit, neb za stejnou/podobnou spotřebu nabízí dalko méně funu. Cenově se to samozřejmě pohybuje lépe než C2, top kousek saxa v plné výbavě z roku 2003 se okolo kila sehnat dá, pug je malinko dražší.

     
    Komentář ze dne: 07.06.2010 12:59:50     Reagovat
    Autor: Mrk - Mrk
    Titulek:Re:
    Každý můžeme doporučovat do aleluja ...
    ... já bych třeba doporučil Rover 25 1.6 je v ní docela živá a cena nikoho nezruinuje, jen nejmladší bude v r. 2005
    ... ale jinak "podle chuti každého soudruha"

     
    Komentář ze dne: 07.06.2010 13:07:21     Reagovat
    Autor: kujon - kujon
    Titulek:Re: Re:
    To je jasné že doporučovat může každý. Já ale doporučoval starší (a troufám si říci lepší) generaci/variantu žabožroutího povozu, než o které je článek a která netrpí zmiňovanými neduhy, čiliž dle mého celkem k věci.

    No ale se soudruhem souhlasím.

    Komentář ze dne: 07.06.2010 14:09:15     Reagovat
    Autor: miluna - Miluna
    Titulek:
    osobně mám pocity z robotizovaných převodovek obdobné jako autor článku, prostě mne nasere, jak to řadí pomalu až až až nedávno jsem se povozil Yarisem 1.0 s takovou skříní a hurááá, ta kvrdlá dostatečně rychle. Ještě ke všemu je při sekvenčním modu logicky (na rozdíl od ostatních výrobců) dopředu dolů, dozadu nahoru.

     
    Komentář ze dne: 07.06.2010 20:37:48     Reagovat
    Autor: dante - dante
    Titulek:Re:
    Moje Mazda 3 (pravda US verze) to ma uplne stejne, ty "ostatni vyrobce" :)

    Komentář ze dne: 07.06.2010 15:29:34     Reagovat
    Autor: hombreux - hombreux
    Titulek:
    Fiesta ST...?

     
    Komentář ze dne: 08.06.2010 20:55:49     Reagovat
    Autor: lucas - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    WRX STI...? Za fiestu ST zacvakas trochu viac nez 130k CZK.
    Osobne vlastnim uz vyse 5,5 roka C2 VTS a s autom som spokojny. Chcel som male zihadlo do mesta so sportovym podvozkom a dobrymi brzdami, v ktorom budem jazdit vacsinou sam, co auto splnuje.
    Neni to urcite auto pre kazdeho, pretoze v meste to zere min. 9l/100 km (a viac, podla toho aku ma clovek tazku nohu) a podvozok je skutocne dost tvrdy, co je navyse umocnene nizkoprofilnymi pneu a slabsim odhlucnenim. Celkovo cela recenzia dost sedi aj na moje pocity z VTS, samozrejme okrem Sensodrive, s ktorym som vsak jazdil na 1.4 verzii asi 15 minut a bolo v kombinacii so slabsim motorom veru dost smutne.

     
    Komentář ze dne: 08.06.2010 21:16:28     Reagovat
    Autor: hombreux - hombreux
    Titulek:Re: Re:
    Fakt za ni zacvakáš o tolik víc? Nebo žeby míň...? http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice& sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=19& makeModelVariant1.modelDescription=st&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2. searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=110& minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=NO_ DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=cz&id=127608013&pageNumber=1

     
    Komentář ze dne: 08.06.2010 23:02:11     Reagovat
    Autor: lucas - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Link nejde. Kazdopadne nejde o to hladat silou mocou fiestu ST lacnejsiu ako 5000 eur, taka sa urcite najde (mne konkretne naslo mobile.de taku "az" 1 z 98 fiest ST a ta ma najazdenych 130 000 km)...
    Ide o to, ze obe auta vyrobene v tom istom rocniku, neburane, s podobnymi najazdenymi kilometrami budu mat urcite inu cenovku. Na tom sa snad zhodneme...

     
    Komentář ze dne: 09.06.2010 07:22:33     Reagovat
    Autor: hombreux - hombreux
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    No to jo, každopádně. Akorát můj čistě osobní názor je ten, že Fiesta je podvozkově o kus vepředu. Možná bude o něco málo prostornější pro cestující "ve dvojce třídě". Jo a taky je zde jedna důležitá vlastnost, Fiesta nemá žádné notorické kurvítko (konstrukčně či technologicky zprasená součástka s vysokým procentem poruchovosti). Ciroën možná taky ne, nepátral jsem.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.