|
No já si ten popis přeložil naprosto jinak.
Pokud jste blbec, kupte si Wranglera!
|
|
|
No taky mě ten závěr překvapil po tom, co jsme se dozvěděli, že je to tvrdý, vnitřek je neergonomickej a nepohodlnej a neodložíš si tam ani mobil. Dveře nedržej otevřený a spotřeba je nadprůměrná.
A když k tomu majitel přidá, že se s tím vlastně bojí do pořádnýho terénu tak nějak nechápu jak to auto vlastně může doporučit a proč si ho koupil :)
|
|
|
Taky nechápu proč autor JKačko vlastní. Podle článku bych si o toho Jeppa neopřel ani motyku. Dát necelý půlmega za věc která mě sere, to mi mozek nebere. Otázkou vůbec je, zdali autor JK skutečně vlastní, nebo mu ho kdesi půjčili na svezení. Nadprůměrná spotřeba... blbost. Znáte někdo jinou 2,5t 4x4 kraxnu s třilitrovým 177HP dýzlem, která jezdí průměrně za míň než 10l - 12l nafty? Já ne... A takových míst by se v článku našlo povícero. JK skutečně není auto pro každýho.
|
|
|
Já to docela chápu. Taky mám auto, který vrže a rachotí a je vlastně celkem nahovno a po městě za 17...ale přitom má takový kouzlo. Prostě je to "chlupatý" auto.
|
|
|
Jsem rád, že to někdo dokáže pochopit, díky :-)
|
|
|
Samozřejmě chápu, že někdo ulítne do JK, třeba pro mě je to další etapa na cestě i když bych volil spíš motorizaci Pentastar. Sám jezdím Jeep Grand Cherokee 5.2 a taky Samuraje a mám je oba moc rád i s jejich nedostatky - ale abych napsal někam na web na tři obrazovky texu o tom jaký to sou sráče, to by mě nikdy nenapadlo - ani si to nemyslím. No prostě, asi jsem ten text nějak nepochopil....
|
|
|
Proč ? No třeba proto, že když jsem kupoval JK-čko, tak jsem nikde tyto informace nenašel a naivně jsem si myslel, že by o tomto potencionální zájemce měl vědět. Asi jsem udělal chybu. Někomu zřejmě stačí vysledek testu v Autosalonu na Primě, kde za hlavní nedostatek uvedli jakousi ukrutnou netěsnost zavírání klimatizace :-(
|
|
|
Předesílám, že článek jsem si přečtl docela s chutí; nic proti němu nemám a docela chválím. A Wrangler je hezké auto, o to nic, jakkoli to není úplně můj šálek čaje.
Ale jen ke zmíněné motivaci... no, já nevím jak u Jeepa, ten jsem dosud neměl; ale všechna auta, jež jsem kdy kupoval já, mají zájmové kluby (jak u nás, tak i v zahraničí, všechny na Webu), a v těch si ten, kdo o koupi uvažuje, zjistí první poslední mnohem snáz, než na nějakém obskurním pravicově-extrémisticko-obecně-automobilistickém DFENSu :)
|
|
|
Když jsem kupoval jeepa před šesti lety já, trávil jsem hodiny na různejch jeepforech a hltal informace. Pak, když byla kára připravená, vytopil jsem prachy s tim, že to buď do večera vrátím a koupi zrušíme, nebo si to nechám - taková celodenní zušební jízda. Člověk je pak víc v klidu a opravdu se dá zjistit o daném autu skoro všechno. Prostě článek mi připadá poněkud nevyvážený a scházejí mi tam důvody proč to auto vlastně mít. Dělal jsem deset let pro jeden motočasopis testovacího redaktora a jenom kdybych chěl sestřelit tu mašinu v časopise, napsal bych něco podobnýho.
|
|
|
No a já snad nestudoval fóra a netrávil hodiny na netu k hledání informací ? Co to sem pleteš, jak to souvisí s tím, že jsem tady kárán za to, že jsem napsal pravdu o svém autu. Dovolil si nedostatečně jásat a dokonce i kritizovat, kamenujte ho
|
|
|
To ne to špatně chápeš, naopak, mě se ten článek líbí. Píšete to pěně a natvrdo. Jen mě prostě nejde na rozum proč takové auto vlastníte, protože podle toho článku je to masochismus. Krom toho si myslím, že většinu těch neduhů jako jsou neexistující odkládací prostory a nedržící dveře by jste měl zjistit už při zkušební jízdě, a přesto jste to koupil? To je to co tu nechápeme. Není to nic ve zlém.
|
|
|
Aha, tak to jo, to beru. No zkrátka a dobře, přes všechny ty neduhy neznám lepší alternativu. A navíc se mi fakt hrozně moc líbí :-)
|
|
Tady to schytáte za naftu.. ale nic ve zlým, taky ji v offroadu mám.
|
|
|
Já už o tom přestal laborovat. Přešel jsem do fáze "Je mi jedno co tam leju, hlavně že to jede a nesere se to"
.-)
|
|
Píšeš v článku že jsi za zenitem.
Od kdy je chlap za zenitem?
Třeba už jsem taky.
|
|
|
To máš těžký, to je podle momentálního duševního rozpoložení. Když jsem to psal, tak jsem měl asi nějaké chmury. Ale dnes ráno se cítím báječně, protože v rozhlase v televizi, v novinách, všude pořád opakují, že vévodkyně Kate dnes vyplkla nové vévoďátko, což je pro nás v Kocourkově natolik zásadní informace, která tak dramaticky změní naše životy, že se cítím zase mladý, šťastný a veselý
|
|
|
a zrovna dneska sem prisel do kolbenky a koukam na sy en en a se slovy "Tak uz to mlade vrhla?" ... "jo jo, vrhla" ... "takze na par hodin prestali vsude po svete valky, utoky, hlad, Treyvon Martin (CNN si dava sakra zalezet na tom, aby to vypadalo jako spatnej rozsudek) a vsichni mame radost z podkurevcete nejaky nany?" ..."musis bejt slunickovej a pohodovej a proste happy .. chapes.... ty nejsi slunickovej a happy" ...
(bezi nam tu CNN 24/7 jako skvelej brainwash TV)
|
|
|
To s tou pláťenou střechou mi připadá jako jedna z urban legends, nikdy jsem rozpáranou střechu na autě neviděl, neslyšel o nikom konkrétním a momentálně bydlím v Karlíně v tý části plnější cikánů a parkujou tu dvě mazdy MX5 a nikdo jim střechu nepáře, ale u normálních aut už jsem tu za tu dobu, co tu bydlím, viděl několikrát rozbitý okýnka a vybílenej vnitřek
|
|
|
Viděl jsem v praze na Jugoslávský ulici u vozidla Opel Speedster co tam bylo dlouhodobě odstavené.
|
|
|
Tak ja jsem to i zazil na vlastni strechu - dvakrat. Jako majitel Skody Felicie (te origo, ne te, ktera vznikla nepovedenym re-designem Skody Favorit).
Poprve mi nekdo rozparal starou zpuchrelou platenou strechu na aute zaparkovanem ve dvore skoly v Panske ulici v Praze. Podruhe, kdyz jsem koupil druhou Felicii v tragickem stavu na nahradni dily a nedojel jsem s ni domu, tak jsem u ni chytil (pote co jsme se s tatou po pul hodine pro ni vratili tou prvni Felicii s lanem ;-)) cikana s kudlou, ktery vesele vyrezaval diru do strechy. Tak jsem mu kudlu sebral, dal jsem mu pres hubu a tata mezitim zavolal z vysocanskeho nadrazi VB. Soudruzi prislusnici prijeli, cikan zacal jecet, ze jsem ho napadl a zmlatil, rychle se shromazdujici hloucek cikanu mu to hlasite potvrzoval, policajti ho vzali do auta, cestou mu jeste nejakou pridali a on se v aute priznal. Skodu jsme vycislili na 1000Kcs, ktere mi cikan (pracujici v nadvorni smene v CKD) splacel vcetne 4% uroku po 50Kcs mesicne ;-).
|
|
|
Uznávám, možná je to jen legenda. Mě prostě auto s plátěnkou přijde jaksi zranitelný proti allienům. Možná ji zkusím nahodit
|
|
Mam rad, kdyz si lide kupuji auto srdcem, ne rozumem... Proto za 1. Jinak pro me by to nebylo ani omylem, clanek je obsahove slaby a chybi foto.
|
|
|
Díky.
Fotku jsem dát mohl, to je fakt, psal jsem to narychlo v polední pauze, tak je to takové odfláklé, teď bych to napsal jinak, o to víc mile překvapilo dobré hodnocení- díky všem, potěšilo
|
|
|
|
|
Ale divím se, že to vadí - copak auta kvality řekněme 1998 mohou být dnes podstatně nespolehlivější než auta kvality 2010?
|
|
|
Favorit fkorozi r.v. 1993 (nebo podobné auto) zrovna na vrcholu spolehlivosti nebude. Spousta věcí odchází stářím nebo opotřebováním a do auta se zbytkovou hodnotou "za odvoz" nebude nikdo cpát prachy, prostě se to nějak udělá, aby to jezdilo do další technický a pak znova atd.
|
|
|
Ale jo, to byl jen takový malmot na spolehlivost dnešních přibližovadel...
|
|
|
Nemůžu posoudit, moje auto je staré 11 let.
|
|
|
Moje auto je staré 18 let a jsem plně přesvědčen o tom, že při náležité údržbě odvede ještě spoustu práce po mnoho let navzdory snahám EU a ekoteroristů.
|
|
|
Mé je rok 1996 (prosinec) a vidím to ZCELA stejně.
|
|
|
Tak já budu mít u volva konečně už zajetý motor (250k km)
|
|
|
tak, tak, není nad příjemně zajeté auto.
|
|
|
Copak o to, moje auto taky bude ještě dlouho jezdit, rez ho zatím nežere ani se jinak nerozpadá. Myslel jsem to tak, že nemůžu posoudit spolehlivost dnešních nových aut, páč takové nemám.
|
|
Proč si někdo předem v hlavě nesrovná, co vlastně chce? Proč si koupí terénní auto a diví se, že je tvrdé, má málo komfortu a dveře jako z doby Pattona? Proč si nekoupí Kiu Sportage nebo podobný pastroj. Je jich na trhu /podobných sráčů/ dost a dost, je to podobné jako když mi soused komentoval Corwette mého kamaráda, že je to auto na nic, že se s ním nedá jet na ryby..Možná by mělo zaznít, že jsou auta různého určení a použití a každý si vybere, co potřebuje.
|
|
Už takmer rok som majiteľom benzínovej verzie Wranglera, konkrétne 4.0. Auto, ktoré nápadne pripomýna Willys asi moc komfortu neponúka, ale zas sa odvďačí tým, že človek keď si povie, že pôjdem tadiaľto, tak pôjde, pokiaľ tam nebude nejaký statný buk. Ťahávam za ním 9tonku vlečku, brodím sa cez potok, cez zimu som prvý krát neodhadzoval sneh... Ale takých 470 km za volantom Wranglera po dialnici má už isté mušky. Spotreba sa pohybuje +/- okolo 20 litrov na 100km a jediná vec, čo mne vyslovené vadí je kúrenie. To moc teda tepla v zime nedáva...
|
|
|