Komentáře ke článku: The Sims: Deméter edition (ze dne 20.02.2005, autor článku: D-FENS)
Přidat nový komentář
|
Když už jsme u těch her, nemá někdo link na skvělou maďarskou hru Olah Action?
|
|
Před několika lety po českém Netu běhala hra Zastřel si svého diskriminovaného spoluobčana (buďme politicky korektní ;-). Bylo to o tom, že byla postavená zeď a neustále se množící diskriminovaní spoluobčané se ji snažili rozebírat a kamsi odnášet, zatímco úkolem hráče bylo jim v tomto počínání střelbou z brokovnice bránit. Pamatuju si, že zvuk brokovnice byl nádherný a hra jako taková byla opravdu akční...
|
|
oooh ano, ta hra se jmenovala Maticni a byla velice uspesna, dokonce ji "proslavila" i media...
|
|
Odpoveď od přítelkyně kamaráda, angažující se v klubu Jahoda (ptal jsem se jí na to samé ve středu):
nízkoprahový klub je v překladu taková klubovna, kam má přístup každý bez rozdílu věku, pohlaví, barvy pleti, zdravotního nasazení....
|
|
Schválně jsem si tu hru pustil a mám sto chutí podat na autory trestní oznámení. Vždyť oni nabádají (formou jediné správné odpovědi) lékaře k neposkytnutí pomoci. A to jen proto, že ženská své nemoci nerozumí, má se jí věnovat - výslovně uvedeno - na Ú K O R ostatních pacientů. To snad není možné. Nebo nabádání k sociálních pracovníků k obcházení úředních cest a snad i korupci při hlednání práce a bydlení pro obyvatele "ghett".
|
|
|
Jakou si mám zvolit identitu, abych se k tomu dostal?
|
|
|
Jako Jana. Jinak, třeba s tou učitelkou a výletem by teoreticky bylo na místě vzít si rodiče do školy a pokecat s nima. Jsou sice svéprávní, ale tady jde o dotyčné cikáně, co zastání nemá. Teoreticky, problém dotyčného cikánka je totiž v tom, že "otec" by reagoval asi: Chceš kokota do huby, jsi nějaká sociálka či co ? Tuhle variantu ovšem hra jaksi nezohledňuje.
|
|
Vynikající článek nabízející bravurní analýzu problému. DFENSův závěr plně potvrzuji na základě zkušeností své matky, která několik let pracovala na sociálce. Nakonec zhnusená odešla poté, co vyčerpala všechny možné způsoby, jak upozornit na neuvěřitelně nespravedlivý a neefektivní systém řešení tzv. "sociálních otázek". Humbuku kolem "nepřizpůsobivých spoluobčanů" si užila věru dostatek.
|
|
Obdivuji autorovu vytrvalost, s jakou se opakovaně prokopal těmi "výchovnými" bláboly. To už hraničí se sebeobětováním. Bravo, pane!
|
|
Taky rád pařím hry. Doporučuju Planescape: Torment.
Obdivuju D-FENSe, že to hrál. Mne se zmocnil vztek jenom při čtení článku, samotnou hru bych asi nervově nerozdejchal.
Přitom hra, která by měla být opravdovým simulátorem konce cikánských ghett, by byla směsí FPS a RTS, kde FPS by byla na způsob Kingpina a RTS na způsob nějakého táborového Tycoonu :o)
Ještě bych se rozepsal, ale nějaká politicky korektní píča by podala trestní oznámení na D-FENSe a mne a to by nepřineslo nic dobrého.
|
|
to se nedá ani komentovat. Na hru jsem se podíval a málem mi způsobila mi déletrvající nauseu. Člověk ani neví, jestli se má dřív poblít nebo povolit svěrač na opačné straně těla (m. sphincter ani externus).
No nic, nemá cenu se rozčilovat. Společenská dekadence, reprezentovaná mimo jiné neopodstatněným nadržováním etnickým skupinám nepřinášejícím této společnosti cokoli pozitivního, postupuje utěšeně kupředu. Na matičce Zemi byla už taková spousta národů, které v dobách relativního blahobytu sklouzly právě do zmíněné dekadence... a kde je jim dnes konec. Mám dojem, přátelé, že prožíváme předsmrtné křeče západní civilizace jako celku. Prosím, polemizujte se mnou. Přesvědčete mě, že jsem zbytečně fatalista.
|
|
|
Však oni nám naši milí muslimští přistěhovalci brzy ukážou, jak se zachází s menšinami. Bohužel my budeme jednou z těch menšin.
|
|
|
Muslimy nemusím, ale ono je to pořád jen o těch cikánech. V (např.) NL potkáte na ulici spoustu barevných spoluobčanů, většinou dobře vypadajících, kteří se chovají slušně, jsou dobře oblečení a evidentně nemají problém s diskriminací (i když zas tak moc do jejich soc. systému nevidím). Ani u nás mi nevadí vietnamci nebo černoši, protože jsou to (vesměs) slušně se chovající lidé (jestli to jsou třeba neplatiči daní, to neřeším). Ale vadí mi cikáni, kteři jsou tu od nepaměti a dodnes se nenaučili slušně chovat, mluvit česky, učit se. Vrcholem pak byla reportáž z před pár týdnů, kdy ukazovali, jaké problémy mají s bordelářskými a nepřizpůsobivými cikány ALBÁNCI!!! To už považuju za vrchol absurdity.
|
|
|
Jakmile jakákoli menšina dosáhne na určitém území určitou míru zastoupení, stane se nepřizpůsobivou a vůči většinové společnosti nenávistnou.
Přirozeným uspořádáním je podle mého názoru rasově a národnostně homogenní stát.
|
|
|
Sandstorme, ty jsi taky nacek az na pudu ;-)
|
|
|
V současném převažujícím ideovém prostředí musí moje názory působit strašlivě, uznávám :o)
|
|
|
Vyborne, jen tak dal, ja ti jeste zacnu prichazet na chut ;-)
|
|
|
Přesně toto jsem měl na mysli. Typický je příklad říše Římské. V určité fázi nechávala do legií vstupovat germánské válečníky. Jejich počet postupně převýšil sbory tvořené italským a galským obyvatelstvem. Tak začala germánská menšina postupně získávat i moc politickou. V téže době probíhal postupný úpadek císařské moci, protože vládnoucí dynastie se spíše než o prospěch státu staraly o své úchylné zábavy (homosexualitu nevyjímaje). Navíc původně barbarské obyvatelstvo okrajových částí impéria, přestože jim bylo uznáno občanství, se s ideou rei publicae (státu = společné věci) nikdy neztotožnilo a spíše jako určitá pátá kolona státní moc podkopávalo. Tak skončila antika a Evropa se na staletí propadla až na dno kulturního a spolkečenského marasmu.
Pro likvidaci kultury je ideální spojení:
PROTĚŽOVÁNÍ MENŠIN + DEKADENCE MAJORITNÍ SPOLEČNOSTI = ZÁNIK STÁTU
|
|
|
Mírně s tvým názorem nesouhlasím - přečti si Machiavelliho - podle něj, a s tim souhlasím, protože Rím nabíral menšiny celou svojí existenci, byl halvním důvodem rozpad morálních hodnot zvnějšku pozorovatelný nahrazením povinné branné povinnosti armádou žoldáků!!!
Tim nijak nechci reflektovat na současné zrušení branné povinnosti - byla jiná doba - pouze nesouhlasím, že za to mohly menšiny - žily si na svém původním území. Podívej se na fungování Incké říše, taky byla spojením mnoha úplně nezávslých národů a fungovala perfektně, dokud jí španělé zradou zevnitř nerozbili.
jinak - D-FENS RULEZ!!!! KILLL´EM ALL
|
|
|
Budiž, ale podstata zůstává stejná. Jestliže dojde k rozpadu morálních hodnot a s tím spojené ztrátě ztotožnění se občanů s ideou státu, znamená to zpravidla konec tohoto státu.
Příkladem Incké říše bych si nebyl tak jist. Z toho, co jsem o ní četl mám spíš dojem, že se jednalo o silně centralizovaný státní útvar, velmi tvrdě autokratický. Navíc bylo podmaněným národům dost tvrdě vnucováno jednotné státní náboženství.
Tím nechci snižovat hodnotu Incké říše pro Jižní Ameriku. Naopak, mám dojem, že impéria podobného rozsahu víceméně jinak než násilím udržet nešlo a nelze. Příkladem může být řada nynějších banánových republik v Africe, které v době, kdy bývaly koloniemi, velmi prosperovaly. Poté, co se jejich povětšinou primitivnímu obyvatelstvu dostalo kýžené svobody, nelenili a jednotlivé kmeny, původně držené na uzdě, se do sebe s chutí pustily a ochotně se mydlí už desetiletí. Případ Konga (oficiálně dokratická republika!) a jejích představitelů jako Mobutu nebo Kabila není zdaleka ojedinělý.
A znovu se dostávám k tématu, proč trpím značnou xenofobií, ke které se ochotně přiznám. Bojím se, že životní styl těchto primitivních etnik se uhnízdí v naší staré, dobré Evropě, což bude její konec.
|
|
|
Myslím si, že problém kolonií je v něčem jiném. Zatímco "západní" kultura se k současnému stavu dopracovala víceméně evolučně, do kolonií byly společenská uspořádání a demokracie byly importovány víceméně násilím (a netýká se to jen kolonií - Afghanistán, Irák...). Není tedy divu, že po skončení "nadvlády" se lidé povětšinou vrátili k původnímu způsobu života, který my chápeme jako "barbarský", ale pro ně je to přirozené.
...Chybou ovšem je, že teď na sebe místo oštěpů hážou granáty, dodané naší "demokratickou" společností...
Ještě krátce k asmiliaci příslušníků cizích národů - může to být často pro společnost přínosem, ovšem nedokážu si představit asimilaci cikánů, kteří těmto snahám úspěšně odolávají již po staletí, a nejen u nás.
Obecně jsem pak proti vytváření jakýchkoliv "ghet", ať již dobrovolných nebo nedobrovolných, na území cizího státu. Chceš žít v Německu nebo US? Tak budeš dodržovat místní zákony a respektovat místní zvyklosti, jinak se vrať odkud jsi přišel. Není přece možné utéct z Turecka do Německa a tam si začít budovat svůj malý Istanbul....
|
|
|
Nechť se bananistánci vrátí vrátí k jakémukoli způsobu života - třeba do paleolitu, ale zásadně ať si prvobytně pospolnou společnost budují VE SVÉ RODNÉ ZEMI a nezatahují svůj životní styl do Evropy.
Problém je, že většina nevládních humanisticko-demokraticko-pluralitně-dementních organizací je na slovo asimilace přímo alergická. Asimilovat nějaké etnikum by přece znamenalo "zničit jeho národnostní svébytnost a potlačit svobodné projevy jeho kultury". Obvyklý argument je také, že přítomnost cikánů, Turků, Azerbajdžánců a nevím koho ještě, přece naši konzervativní společnost obohacuje. Já tedy za sebe prohlašuji: Nehodlám být nikým z nich obohacován ani ochuzován. Narodil jsem se v Evropě, byl jsem vychován v evropské kulturní tradici a proto zde žiji. Rozhodně budu protestovat, až mě ráno bude probouzet řev muezina nebo zápach linoucí se z cikánského slamu.
|
|
|
Souhlasím, ani já nemusím poslouchat vyřvávání muezína, ale nevadí mi např. nakupovat u rákosek nebo se nechat ošetřit ukrajinským lékařem, pokud tedy splňuje určité nároky na odbornou způsobilost. To, že různé kultury mezi sebe pronikají a prolínají se, je asi nevratný fakt, a pokud se mí sousedé z UK nebo Bulharska budou chovat jako lidé, tak mi nevadí odkud přišli a jakou mají barvu pleti. Pokud mi ale začnou z paneláku dělat zemljanku na sibiři, tak si pořídím zbrojní pas... zvlášť pokud budou celý den chrápat doma za naše soc dávky a večer budou plni energie pořádat veselice.
|
|
|
Z toho je hezky vidět, co má dnešní EU společného se starým Římem:
1. Vysoké daně a nabubřelou státní správu
2. Nízkou míru ztotožnění se se státem
3. Preferování osobního materiálního prospěchu před prospěchem společnosti (tzv. sociální stát - nízká porodnost, neúcta ke stáří atd.)
V tomto světle je asi jakákoliv neevropská společnost životaschpnější.
|
|
|
Doplnil bych o konzistenci náboženskou. V rámci zemí bývalé Jugoslávie by mohli vyprávět...
|
|
Ja byl v šoku nad tím, že na několika místech se prostě ve výběru odpovědí nenacházela ani jedna která by byla normální, logicky adekvátní k dané situaci. Specificky u Té devatenáctileté je otázka:
Za půl roku budu dělat závěrečné zkoušky na učebním oboru kadeřnice. Holky už se začínají učit, ale mně se do toho moc nechce. Nemám se kam zavřít, aby mě nikdo nerušil a já mohla v klidu číst. Před týdnem mi kamarád nabídl, abych šla dělat servírku k němu do baru. Mám to vzít? Nebo dodělat školu?
A možné odpovědi:
A ) Nemám peníze. Až dodělám školu, nemám vůbec jistý, že mě někdo zaměstná. Půjdu dělat servírku a na školu kašlu
B ) Půjdu dělat servírku a zkusím přitom školu dodělat. Ale vím, že to asi nepůjde
C ) Už nechci zažít, abych se musela před někým svlíkat za peníze (viz třetí příběh). Jdu dělat servírku a na školu kašlu.
( Z třetího příběhu vyplývá, že výraz "nemám peníze" neznamená hladovění nebo jiné strádání, ale prostý fakt že jí matka nechce dávat kapesné a otec jen občas. )
Jsem sám komu chybí odpověď
D ) Vrhnu se na učení a až dokončím školu začnu si hledat práci ?
|
|
|
Systém odpovědí je nastaven na životní logiku untermenschen. Pokud mu nerozumíš, tak je to pro tebe čest.
|
|
|
Tebe ta odpoved chyba, ciganovi nie. Tak sa nesnaz podvadzat, lebo taka varianta je nerealna ;-).
A,B,C = na skolu kaslem tak ci tak, len ako si to zdovodnim...
|
|
Tak kdyz si nekdo takhle rozehraje svuj zivotni gambit, tak to je pak tezky :) Nejak mi tu chybi vysledky - Prvniho muze stiha interpol pro neplaceni vyzivneho, brzy ho departuji zpet do CR, druhy muz na Pankraci zpytuje svedomi pro totez, tata Marianky mam obstaveny plat aby doplatil dluzne castky vyzivneho. Ja si kazdy vecer rikanm ze jsem blba krava, kdyz mam kazdyho fakana s jinym.
Dobrý den. Jmenuji si Jana, mám tři děti. Mariance je sedm, Sabrince osm a Lukášovi 14. Můj první muž, se kterým mám Lukáše, utekl do Anglie. Druhý žije v Ostravě a výživné na Sabrinu neplatí. Táta Marianky s námi taky nežije, ale dvanáct stovek výživného občas zaplatí. Já myju nádobí v hospodě vždycky od osmi večer do jedenácti, někdy taky do půlnoci. Děti se o sebe večer starají samy.
|
|
OSPOD je Oddělení sociálně právní ochrany dětí. Jinak doporučuji knížku : Můzeme se domluvit.....ale jen pro silné žaludky. Terenní sociální pracovník je pracovník chodící na šetření a pomoc přímo do rodin. Nesedí někde v kanclu, ale má své klienty, navštěvuje je doma, řeší s nimi jejich problémy a zjišťuje situace v rodinách.
|
|
Včera při čtení D-fensova článku jsem na začátku nabyla dojmu, že se jedná o nějakou hru a protože pro mě jsou počítačové hry španělská vesnice, dále jsem textu nevěnovala pozornost. Diskuze mě upozornila, že se asi o "něco" jedná a tak jsem si odkaz na ghetta prozkoumala. Nikde jsem nenarazila na nic, co by aspoň naznačilo, že se jedná o nějakou recesi.
Chcete mi říct, že je to myšleno vážně?
Když si uvědomím, co dnes a denně vidím a slyším cestou domů (včera jsem v knize hostů naznačila, kde bydlím), když si vzpomenu, co všechno o "menšině" vím od údržbáře, který to má z první ruky, když si uvědomím, v jaké situaci jsem teď já (já si nestěžuju, já to zvládnu) a žádné pomoci bych se nikde nedovolala, je mi zle.
Fakt nejde o nějaký vtip?
|
|
|
Jsem tak znechucená, že jsem zapomněla D-fensovi za článek poděkovat.
|
|
|
ujišťuji vás, že opravdu nejde o vtip. Jde o seriózně míněný pokus kohosi (jedince, zájmové skupiny, nevládní organizace..) školit nyní ještě majoritní českou společnost v pozitivní diskriminaci dosud ještě minoritního etnika cikánského.
|
|
|
Docela by mne zajímalo, kdo je ten kdosi a za čí peníze tohle kokotinu vyrábí a propaguje? Když jsem vyděl to heslo poprvé, myslel jsem, že půjde spíše o nějaké demolice, ale skutečnost mne dost znechutila.
|
|
|
Člověk v tísni o.p.s. Všechny tyhle organizace z duše nenávidím a myslím, že termín "zrádci rasy" v jejich případě není archaismem.
|
|
|
Nejsi tak trochu moc nácek, částečně s tebou souhlasím, akorát by to chtělo použít legální prostředky - úprava sociálního systému a tím je donutit k migraci do jiných zemí (zejména záp. Evropa - ať poznají jaké je mít tahle individua (většinou, i když znám pár slušných, ale ti se od ostatních distancujou) ve státě - nejraději bych je ale deportoval na Sibiř). Taky by to chtělo hodně tvrdě postihovat některé tresty a neodvolávat se na to, že jsou pouze jiní. Osobně, kdybych se choval na sociálce jako oni, tak asi skončím v kriminále na pár let (fyzické napadení úřednice, případně, po ní začnou plivat a nadávají - nakonec dali před přepážku sklo a podávají se papíry skrz škvíru pod tím sklem).
Jinak, za zradu rasy to nazvat nejde, protože se jedná pouze a bohužel o "národ"(možná) v rámci europoidního(nevím jestli tohle slovo existuje)=bílého obyvatelstva.
Mám ještě takový postřeh: Když se rozhodli houfně emigrovat do Kanady a do Británie, tak jim jeden starosta nějaké obce, či městského obvodu (myslím v Ostravě-Mar. Horách, ale nejsem si tím jistý), půjčoval na letenky a pak ho kvůli tomu obvinili z rasismu. - to by bylo ideální řešení, místo sociálky jim dát letenku a odlifrovat je do USA či podobného státu, kde už si s nima poradí(Ku Klux Klan, White Power, apod.).
Ale, zase cikáni jsou jediní, kteří mi vadí, Vietnamci, černoši, ti mi nevadí - pracovití, mají narozdíl od našeho státu a většiny čechů úctu ke vzdělání, neupozorňují na sebe příliš, ale zase když se podívám kolem sebe, tak asiatů je u nás dost a v podstatě velké množství obchodů a restaurací přešlo pod jejich kontrolu.
Prostě Češi by se měli více snažit a nejenom se pořád odvolávat na někoho jiného a čekat, že někdo udělá něco za nás a hlavně svrhnout vládu Grosstapa - ale to půjde těžko, vohnouti a zmrdi je budou volit.
Možná by to vydalo na celý nový článek.
|
|
|
Termín "zrádci rasy" jsem na adresu podobných organizací a sdružení použil záměrně, neboť jsou skutečně pátou kolonou, která saje peníze a příspěvky většinové společnosti jenom proto, aby někdy až zlomyslně vystupovala proti jejím zájmům ve prospěch kohokoli nepřizpůsobivého, kriminálního, parazitujícího.
Mnohdy je jedná o čirý pragmatismus - když začneme snižovat sociální dávky či uplatňovat spravedlnost, začnou západní "organizace pro lidská práva" řvát o rasismu jenom proto, že se bojí migrace odpadu směrem k nim. Proto se nás svými hysterickými výlevy snaží nutit udržovat podmínky, aby u nás odpad zůstal.
Ideální by byla celoevropská dohoda, že se státy nebudou navzájem obviňovat z rasismu a místo toho cikánský problém společně vyřeší jednou pro vždy.
|
|
Navrhoval bych takový hokus-pokus. Cikáni se prý nemohou začlenit do naší, české společnosti. Nebudu teď řešit, proč asi. Spíše se zaměřím na pozitivní přístup a dopředné myšlení.
1. Říkejme jim za každou cenu politicky korektně - RÓMOVÉ
Nic nám to neudělá a pokud se ukáže výsledek, tak proč ne.
2. Dejme jim práci za každou cenu
To bude trochu problém, ale já si myslím, že minimálně ve státní správě se najde spousta zbytečných zmrdů, kteří jim rádi uvolní svá místa. Každopádně je prioritní je zaměstnat za každou cenu.
3. Dejte jim stejné šance ve školách
Tzn. když bude mít učitelka ve třídě debilního, negramotného cikána, měla by spojit síly s ostatními dětmi, aby ho alespoň naučili číst a psát do deváté třídy.
4. Buďme schovívaví
Když nás cikáni přepadnou v postraní uličce, tak se nebraňme, vydejme jim vše, co máme u sebe a hlavně nic nesmíme oznámit na policii.
Atd.. atd..
Prostě dejme jim vše, co chtějí. Počkejme pár let na výsledek. Pokud mají všichni ti obhájci menšinových práv pravdu, tak se cikáni zaintegrují do naší společnosti a bude konečně po problémech.
Pokud však ne - a já si myslím že ne - tak vezměme, co kdo popadne a pojďme jim pomoci z toho gheta ... až do cikánského nebe.
To je můj prostý návrh a myslím, že za pokus to stojí. Kladný výsledek je v obou případech zajištěn.
|
|
|
A já tvrdím, že už měli x desítek, ne-li stovek let na to, aby se začlenili, a to v nejrůznějších režimech. S ohledem na dosud dosažené nulové výsledky bych navrhl přikročit rovnou k tvé předposlední větě.
|
|
|
Ty vole, ty už nehul, nějak ti to leze na květák.
k bodu 1:
oni sami si říkaj cikání, nikdy rómové - nic to nezmění
2: v komerční sféře to nejde - žádný podnikatel si nemůže dovolit vyhazovat, pokud chce prosperovat, navíc neplatí jenom cikorku, ale ještě všechny vícepráce které on neudělal, které zkazil, co všechno ukradl.
3: ROVNÉ ŠANCE MAJÍ! Chceš pozitivní diskriminaci - učitelé už takhle mají plné kecky, tzn. ubrat péči ostatním na úkor hnědočechů, ale to nefunguje, protože bez aktivní spoluúčasti žáka a rodiny to NEJDE.
4. Když mně slušně požádají o mé těžce vydělané peníze, slušně jim daruji draze nakoupené včeličky 9 mm a pak se uvidí.
ATD: Už jim dáváme, co chtějí, jenom by chtěli víc, víc peněz, víc pozitivní diskriminace.
fuj, takový věci by se neměly naslušnym webu vůbec objevit.
|
|
D-Fensi tedy klobou dolů, že si to dohrál až do konce, mě se málem zvedl kyblík po pár minutách, tohle fakt nejde.
Stejně celá ta kampaň je typickou ukázkou toho jak zase někdo nepřemýšlel. Nápis "likvidujte česká ghetta" je fakt úžasnej. To mám jako vzít samopal a granáty a jít si trochu zalikvidovat ?
A další věc, kdo z těch původně slušně vypadajících domů a ulic to ghetto udělal ? Když si někdo myslí, že parkety jsou v obýváku coby topivo, že odpadky se hážou z oken, atd., tak je to jeho problém, ale ať pak nechodí brečet, že se mu tam nelíbí a chce jinam.
|
|
Tak jsem si to zahrál. Když jsem byl nucen pro záchranu ghetta nucen poradit Marcele (29 let, jeden harant venku, druhej harant vevnitř doma dospělej a zdravej chlap), aby si načerno amatérsky naheftla společný elektroměr a vojebávala tím zbytek nájemníků, myslel jsem, že je to překlep. Je to celý bída. Jestli si oficiální místa myslí, že cigány vychová tím, že bude přivírat oči nad sprostými krádežemi a vychcaným chováním, myslím, že je nejvyšší čas pořídit si nějaký výchovný nástroj, nejlépe třaskavý. S takovou za chvíli může u mě doma zazvonit tmavej kuliferda, že si jde v rámci pozitivní diskriminace odnést moji ledničku včetně žrádla. Kurva, to mě zase něco nasralo....
|
|
Carralinin nebo Carralinův (omlouvám se nevím) komentář mě přivedl na myšlenku, co když je to všechno jinak a tato kampaň vlastně pomalu plní svůj účel? Akcelerátor.
Bylo by to možné?
(Mě ta absurdita prostě nejde do hlavy)
|
|
|
Carralinin :-))
Jinak, obávám se, že takhle to tvůrce nemyslel, jde pouze o kouzlo nechtěného.
Navíc, já si nemyslím, že by si cikáni měli zlikvidovat fyzicky. Ale když oni pořád ječí jak jsou diskriminováni a že chtějí stejníépodmínky jako všichni...tak ať je dostanou!! Jsem zvědavá jak se jim bude líbit muset chodit do práce, platit daně a nájem, protože když nebudou, žádnej off road street agent je nezachrání, ale půjdou na dlažbu, atd.
|
|
|
fyzickou likvidaci jsem nemyslela, vždyť já bych mouše neublížila :-)), (jenom pavouky vraždím v sebeobraně)
ale ty stránky mě "něčím" přitahují, jako by v nich někde byla odpověď, jak na ně. Jak budu mít víc času, tak se na to podívám.
|
|
sehrál jsem level s Honzíkem, asi proto, že to je jmenovec, a málem jsem vypěnil. Takže následoval mail "kolik to stálo a co od 'projektu' čekáte"... jestli někdo odpoví, tak to sem hodím. D-fensi, dneska za jedna hvězda, ale obávám se, že to bude hlas volajícího na poušti jako obvykle.
|
|
|
otázka:
zajimalo by me, jake byly naklady na vyrobu a hostovani tohoto webu a na reklamni kampan. Tez bych uvital informaci o tom, co si od projektu slibujete; mam za to, ze podstata problemu je vseobecne znama a byla nespocetnekrat medializovana.
odpoved:
dekujeme za Vas mail.
Cela kampan ma hodnotu cca 3 milionu korun - respektive takova je jeji komercni cena.
My jsme ji pripravili za cca 40 tis. korun, coz jak jiste uznate, je mene nez zlomek jeji skutecne ceny.
Je to proto, ze mnoho lidi pracuje za velmi nizky honorar, spolecnost Bigboard Praha nam zdarma poskytla tisk a bigboardove plochy, ostatni media dala 99 % slevu na inzerci. Take webhosting je levnejsi diky dlouhodobe spolupraci s fou Atlas.
Kampan neni v zadnem pripade hrazena z prostredku ze sbirek. Terenni programy spol. CLovek v tisni a jejich aktivity jsou hrazeny vyhradne ze statniho rozpoctu (respektive grantovych rizeni) a z penez zahranicnich donatoru.
Snad Vas tato informace uspokojila.
Neuspokojila...
|
|
A co říkáte tomuhle.
"Na tomto pozadí je třeba chápat konflikt mezi romským chlapcem a neromskými dětmi v básnickém příběhu Andro sados: Rom nepřemýšlí o tom, že třešně, kterými chce udělat radost matce a sourozencům (Šamko odkazuje k tradiční romské rodinné lásce a soudržnosti, srv. např. Hübschmannová 1999a), rostou v cizím sadě. Ovšem neromské děti napadne jedině, že „cikán krade“ jejich třešně, a v touze chlapce potrestat ho zabijí kamením.
S podobnou brutalitou se promítne zásah majoritních pahodnot i do básně Phurde balvaľori. Mladá romská dívka je svedena romským vojákem. Zatímco dávný romský řád by chlapce zavazoval vzít si dívku za ženu, jeho nové gádžovské prostředí zapříčiní, že se před kamarády děvčeti vysměje a nechá ji být: „Suťa manca, no – so!/ Korkori kamelas, hiňi diliňi – dala mi, a co z toho? Je pitomá, sama to chtěla!“ (Šamko: Phurde balvaľori).[7] Dívčina rodina však takovou ostudu – „ladž“ – nestrpí a dívku zapudí. Děvče se nakonec utopí. Příběh je vlastně důslednou dokumentací tradičního požadavku na dívčí čest (srv. Hübschmannová 1999a: 53-54), jenž je shrnut např. v lidovém čardáši: „Akor e čhaj barikaňi,/ kana hiňi paťivaľi,/ u sar nane paťivaľi,/ mi čhivel pes andro paňi. – Holka se může pyšnit,/ jen dokud je poctivá,/ když není poctivá,/ ať se jde utopit.“ (Holub-Davidová 1999: 44)"
Naleznete to na adrese http://www.iliteratura.cz/clanek.asp?polozkaID=15325 , rozbor díla cikánského autora Michala Šamka. Přeloženo do střízlivého jazyka, malý cikán na cizí zahradě nekrade. On je vlastně nesmírně citlivý a ušlechtilý a chce mamince udělat radost. Pak se neodvratně dostaví to, co je zřejmě od těch českých sviní obvyklé. Ušlechtilé cikáně je ubito kameny. Sakra, i při té protičeské a procikánské propagandě si na podobný případ nevzpomínám. Nefunguje tady spíš princip, podle sebe soudím tebe? Předpokládejme, že cikáně útok brutálních rasistů přežilo. Autor by měl za pár let námět na další cikánskou tragédii, v níž byl mladý cikán chycen v ukradeném autě a ta pitomá většinová společnost (od níž romští ušlechtilci pochytili veškeré nešvary) nepochopila, že on vlastně nekrade, jen chce udělat radost své krásné novomanželce. Pokud si ovšem zbouchnutou cikánku vezme. Když ne, je to ovšem podle druhého rozboru taky vaše vina, vy český podlidi.
|
|
|
zapomel si nasledujici odstavec:
...Přes nastíněný pesimistický pohled se však Šamko zcela nevzdává možnosti harmonické koexistence obou světů ... Podmínky, jež takovému soužití klade, jsou ovšem jednoznačně vyhraněné: je nezbytné, aby <b>neromský svět přijal romské hodnoty a zcela se s nimi ztotožnil<b> – aby žil „kalore jileha“, s romským srdcem, stejně jako hrdinka autorovy básně. ...
|
|
|
Ný, to neni špatnej napad. Du si koupit bžitvu...
|
|
|
Božíčku, jen ne žít s romským srdcem. To bychom to tu mohli zabalit rovnou a začít zase kočovat jako před staletími...
|
|
|
Škoda, že to jsou jenom básničky. Kdyby každá zneuctěná romská dívka, co se neprovdá, se zároveň utopila, tak příjmy severočeské populace cikánů okolo E55 klesnou na třetinu a populace samotná během padesáti let zcela vymře. Jenže tyhle příběhy cikánských Viktorek jsou takové, ehm nedůvěryhodné...
|
|
Pokud by byl zájem, mohu dodat ilustrační foto - čistě vlastní tvorba z okolí našeho domova, takže žádný problém s autorskými právy - problém je jen v tom, že většina toho bordelu kolem ubytovny neplatičů je momentálně pod sněhem :-(
Ještě podnět k likvidaci ghett - problém vznikl právě začleňováním do společnosti, takže bych každé romské rodině zdarma věnovala cestovní pasy, maringotku a koně a vzala sociální dávky - třeba při svých cestách zjistí, že jim je někde líp.
|
|
a event. pobavení bych doporučila nahlédnout na diskusní fóra serveru www.romea.cz. Z tamních příspěvků je na první pohled rozeznatelné etnikum diskutujících.
|
|
|
Takový hezký, rasově jednolitý web.
|
|
|
Tohle mě opravdu rozšířilo obzory: autor Petr Lhotka, Muzeum romské kultury , článek Romové v první Československé republice, citace:
"Výsledkem bylo nejen provedení soupisu Romů v roce 1925 (napočteno celkem 64 938 osob, z toho 62 192 na Slovensku, 1 994 na Moravě, 579 v Čechách a 79 ve Slezsku), jehož výsledky skutečný stav spíše podhodnocovaly (podle odhadů žilo tehdy v Československu 70 až 100 000 Romů)",
Ať mi tedy pak někdo básní o tom, jak cikáni po staletí tvoří nedílnou součást naší kultury....
|
|
|
Tvoří. Asi jako chřipka, plíseň a vši.
|
|
|
Chripky, plesne a vsi sa da zbavit a netreba ich pozitivne diskriminovat :-D
V ramci solidarity vos do kazdej rodiny!
|
|
|
:o)
Já jsem demokrat, myslím si totiž, že by se se všemi parazity mělo zacházet stejně.
|
|
|
Chřipku antibiotiky taky neporazíš.... Tady musí platit "Každému co jeho jest :-)"
|
|
|
Ale tady asi není řeč o penicilinu,
ale o yperitu.
|
|
|
Není v rozporu s mým tvrzením :-)
|
|
|
velmi zaujimave a "rasisticke citanie"
http://www.geocities.com/ociganoch/index.html
|
|
Schválně jsem si tu hru našel a "zahrál". Po pár minutách jsem jejím aktérům poslal šťavnatý e-mail, doufám, že ho postoupí policii. Já osobně bych věděl o lepší, jednorázové likvidace cikánských ghett.
|
|
Schválně se na tom webu podívejte na chat :-)
|
|
chat je bohuzel uz v prdeli protoze: "někteří pisatelé nás jako provozovatele těchto internetových stránek opakovaně vystavili nebezpečí trestního stíhání podle § 198 (Hanobení národa, etnické skupiny, rasy a přesvědčení) a § 198a (Podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a svobod)."
no comment
and
NO MERCY
|
|
Predne diky za kvalitni clanek a upozorneni na tuhle gamesu. Diky pokrocilemu blokovani reklam v prohlizeci bych ji jinak nezaregistroval.
Nedohral jsem ji sice celou, ale tu pulhodinku co jsem ji venoval jsem se kralovsky bavil. Treba kdyz jsem se vzil do role tereniho pracovnika a jako jednu z moznosti jsem mel tenhle stylistycky skvost:
[citace]
Zkusím rodinu stabilizovat a zavést rodinnou socioterapii, ve které budeme pracovat na zavedení pravidel života a komunikace v rodině, a kde bude dost prostoru i pro Lukáše. Nevím, je‑li šance Lukáše pro takový projekt získat. Také si nejsem jistý/á, že je v tomto okamžiku socioterapie vhodný nástroj.
[/citace]
Schvalne si predstavte co tim chtel basnik rici? Stabilizace rodiny - nejake gyroskopy? Pravidla komunikace v rodine? To jako ze matka mluvi dopoledne a otec odpoledne? Nebo prideleni unikanich IP adres clenum rodiny a simulovani paketove site? Ziskat kluka pro projekt stabilizace rodiny. Prijdu s project planem za grazlem a reknu - hele mladej, co takhle trochu stabilizovat familii. Zacneme tim, ze podlozime tratinka, a pak budeme pokracovat az k prvnimu majlstounu, kdy rosdina snese zatizeni 1tuny na m2.
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek The Sims: Deméter edition
|