D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Test : Audi Coupe GT - NG a KX
    (ze dne 04.12.2005, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 04.12.2005 20:41:56     Reagovat
    Autor: miluna - Neregistrovaný
    Titulek:
    pravdou je že dávat do tohoto pětiválce rádio je hřích, ten motorsound je úžasný (dnes se už nic takového nevyrábí)

     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 15:05:49     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    No, podle toho, co jsem slyšel o Focusu ST, tak zní podobně ...

     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 21:26:13     Reagovat
    Autor: D-FENS - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    To je to auto, co má od sání protaženou hadici do prostoru pro cestující, aby byly lépe slyšet ty sportovní zvuky?

    Tuším, že tomu říkají composer.

    Absurdní to design.

     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 23:37:58     Reagovat
    Autor: 2Pix - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    to si delas doufam srandu :-D ...

     
    Komentář ze dne: 09.12.2005 15:08:50     Reagovat
    Autor: Clouseau - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Nejspíš nedělá, o něčem podobném se naprosto reálně uvažovalo u nové Octavie RS.

     
    Komentář ze dne: 09.12.2005 20:30:52     Reagovat
    Autor: D-FENS - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Rád bych si jí dělal
    ale
    definitivně
    nedělám.


    http://www.autobild.de/drucken_alles.php?artikel_id=10167

    Damit der Fahrer daran auch akustisch Freude hat, haben die Ford-Ingenieure einen sogenannten "Composer" vom Ansaugtrakt an die Spritzwand unterhalb des Handschuhfachs gelegt. Ein Kunststoffrohr wirkt als Telefonleitung in den Bereich zwischen Ladeluftkühler und Drosselklappe. Von dort überträgt sie das geräuschvolle Luftholen des Motors ins Cockpit. Beim Beschleunigen klingt der 2,5-Liter satt und sonor, aber nie nervig.


    Komentář ze dne: 05.12.2005 10:15:10     Reagovat
    Autor: stratovar - Neregistrovaný
    Titulek:
    tak mam taky dojem, ze podla spotreby oleja spoznavam kralikovo coupe .... audi 4ever

    Komentář ze dne: 05.12.2005 10:22:31     Reagovat
    Autor: rostin - Neregistrovaný
    Titulek:je to brko
    Když jsem byl ještě malý harant, říkal jsem si, že tohle auto jednou budu mít. U baráku stálo červené coupé 4x4 a tenkrát ještě jezdili rallye. To bylo něco.
    Dneska bych asi pojistku na další dvoulitr na hraní nezaplatil.
    Ale fandím ti.

    Komentář ze dne: 05.12.2005 11:07:06     Reagovat
    Autor: JMH - Neregistrovaný
    Titulek:A proč...
    Proč sis koupil takovej starej šmejd? (Taky bych se nechal přesvědčit:-)))

     
    Komentář ze dne: 05.12.2005 14:22:30     Reagovat
    Autor: 2Pix - Neregistrovaný
    Titulek:Re: A proč...
    tak se nekdy zastav a rad ti to vysvetlim :-)

    Komentář ze dne: 06.12.2005 00:16:10     Reagovat
    Autor: Max-Max - Neregistrovaný
    Titulek:toto uznavam
    sam mam slabost na starsie kvazi-sportove hracky a uznavam ludi ktori si kupia stary "vrak" niekedy v lepsom stave ako 2-3 rocne moderne auto a venuju mu starostlivost alebo ho dovtedy restauruju kym z neho nie je takmer povodny stav z fabriky. Sice som v srdci "modrobiela vrtula" :-), ale drzim palce nech sluzi dlho a spolahlivo.

    Komentář ze dne: 06.12.2005 07:47:34     Reagovat
    Autor: LOJR - Neregistrovaný
    Titulek:Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicích
    bude o dva polovraky ničící životní prostředí a ohrožující okolí více ? Nejsmutnější je na tom ono "pochopení" u STK.

     
    Komentář ze dne: 06.12.2005 15:16:39     Reagovat
    Autor: mg - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicích
    Presne tak. Je to tragédia.

     
    Komentář ze dne: 06.12.2005 18:42:20     Reagovat
    Autor: Stanislav - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicích
    Trochu pochopení, prosím. Pokud se o to někdo stará dobře, tak je to o dost lepší, než tuzeři v oplastovanejch, modře svítících Škodivkách. Navíc je v článku jasně, že jde o zařízení pro občasné vyřádění. A ad emise -- co udělá většina lidí, když ho vyrazej z STK? Pokud hádáš, že si ji koupí v hospodě, hádáš správně. Tudíž, není lepší být rovnou v klidu a pokud to není (sebe)vražedný vrak, tak to majiteli vysvětlit, napsat mu to do lehkých a s výtkami pustit?

     
    Komentář ze dne: 07.12.2005 09:43:26     Reagovat
    Autor: LOJR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicích
    Pochopení? To je vskutku brilantní filozofie. Když budu provozovat stanici STK, měl bych to zřejmě namazat každýmu, protože ostatní to tak dělají, říkali to přece v televizi. Hlavně pohoda, klídek, tabáček a nějaké to všimné do kapsičky, že.

     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 21:01:06     Reagovat
    Autor: Stanislav - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicích
    To je holt boj mezi svědomím a realitou ... pokud byste si zařídil STK, vzal si na to půjčku, a věděl, že v sousedním městě to dávají za popsaných podmínek (a to si nevymýšlím, tak to prostě je, byť netvrdím, že se mi to líbí), zvítězilo by svědomí?
    ... ale zpátky k tématu -- zmíněný člověk je podle mě podstatně menším ohrožením bezpečnosti dopravy a životního prostředí, než spousta jiných, kterým současný systém umožňuje na silnici být. Za mojich dnešních najetých cca 200km by mi prsty na ruce nestačily ... :-\

     
    Komentář ze dne: 07.12.2005 09:42:23     Reagovat
    Autor: 2Pix - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicích
    bude ... teda uz je ... clovece.. a vis ze mne to vubec nestve co pises ? :-D ... spis si rikam ze rejpalove se vzdycky najdou ...

    tak mi ukaz auto co ma A) stejnej ci podobnej design, B) stejnej nebo podobnej motor, C) stejny ci podobny chovani ... no a samozrejme bude splnovat emise a blablabla ...

    Az mi takovy auto najdes, tak smeknu (tzn : hranaty, sportovne ladeny, nizkootackovy, petihrnkovy - snesl bych i osmihrnkovy) ... na normalni jezdeni si muzu koupit FolksFagn Golf (nic proti tomu autu, do III. moooc fesny)

    stejne nechapu emise, proc tu sou ? stejne USA nikdy nepodepisou Kjotskou umluvu atd....

    jinak : budu strasne rad pokud se nekdy priblizis ke mne, rad ti vysvetlim ze i "plechovky" maj co ukazat :-)

     
    Komentář ze dne: 07.12.2005 10:45:16     Reagovat
    Autor: LOJR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicích
    Kjotský protokol ? Tam se panáčku řeší úplně jiné škodliviny, než lítají z výfuku vaší plechovky. Na silnici nezávodím a s plechovkami řízenými holobrádky, kteří mají v palici místo mozku jen testosteron, už vůbec ne.

     
    Komentář ze dne: 07.12.2005 10:56:37     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicích
    psal sem nekde ze zavodit ? nepsal :-D ... v textu sem jasne dal, ze to auto neni na vysoky rychlosti .. rozhulit to na dalnici na dve centa umi kazdej .. to je o nicem ... lepsi je se vyblbnout na draze ... nebo na letistni plose mit nejaky prekazky / slalom ...

    a vzato kolem a kolem .. ja to myslel v uplnej jinym slova smyslu :-D ...

    jen testosteron ? .. WOW .. to mi uz dlouho nikdo nerekl, pripomina mi to bud feministku nebo pubertacku ...

    btw : co vlastnis za auto ty ?

     
    Komentář ze dne: 07.12.2005 10:59:12     Reagovat
    Autor: 2Pix - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicích
    nevim jestli si to postrehl, ale jedinej problem byl s tim ze to papka trochu vic olej .. myslim si, ze pokud ten motor opravim (vypada to na utahany gufera na 2. valci .. dle vseho) .. tak projdu emisema bez problemu ...

    jinak si myslim ze kdyz mirne prekracuju emise a mam dobrej technickej stav, tak je to lepsi nez kdybych mel neco co o emisich slyselo jen z vypraveni ...

    (btw : byly to minimalne prekroceny hodnoty pro EURO2)

     
    Komentář ze dne: 07.12.2005 11:24:01     Reagovat
    Autor: LOJR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicích
    "Dobrý technický stav" u káry dvacet let staré, která má oficiálně najeto 200k (o kolik byl asi stočen tachometr?), vylepšené díly z vrakoviště - já se snad smíchy počůrám. Dokud bude fungovat STK tímto neuvěřitelným způsobem, budou se tady stále prodávat a následně na silnicích ohrožovat okolí a zasviňovat vzduch, káry, které už Helmuti v Rajchu odkládají na vrakoviště.

     
    Komentář ze dne: 07.12.2005 12:15:38     Reagovat
    Autor: Jack - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicích
    Ještě jste se nepochlubil, jakou čupr káru že to máte vy, pane chytrej ;o)

     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 12:23:47     Reagovat
    Autor: LOJR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicích
    Mám 30 měsíců auto, které jsem kupoval jako nové, do jeho typu a značky je vám milý Jacku houby. Vůbec mi nejde zrovna o tohohle "fanouška motorů", nýbrž o princip. Do republiky se tahají příšerné vraky jakoby na náhradní díly, potom se vylepší díly z vrakoviště a na jiné papíry (zákonný termín přestavba je vtip roku) se přihlásí do provozu. To je prostě běs a hrůza.

     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 14:44:53     Reagovat
    Autor: Fiatoman - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicích
    Já jsem jeden takový "příšerný vrak dotažený do republiky" koupil. Na přestavbu. Nápravy jsou bez vůle, brzdové obložení a kotouče musely být nedávno měněné, auto je totálně bez koroze. Až tu přestavbu dokončím, bude v lepším stavu jak s fabriky.
    Proč neinvestuji do nového auta, když je teď vše tak supervýhodné?
    1. Ekonomická situace - momentální příjem by mi to nedovolil. Mám roční dítě, druhé na cestě a důležitější je pro mne investovat do stavebního pozemku a později do stavby domku. Argument "neměl sis pořizovat rodinu" neberu, protože se nemíním v 60 letech rozčilovat s puberťákem.
    2. Ceny vozů - sice za 160000,- Kč pořídím Fiat Seicento, do toho ovšem nenaložím rodinu s kočárkem a pár drobností k tomu. Leda že bych jel na zkušenou do Polska, tam jsou na to mistři. Jako rodinné auto by mi klidně stačila Dacia Logan, ale počkal bych na kombík. Ale to bude taky za nějakých počítám 300000,- Kč a to už je dost.
    3. Hobby - mám takový hezký pocit, když si na autě něco opravím sám a to na dnešních autech nejde. Jak píše D-FENS níže, vše je na "zacvaknutí", nic není šroubované tudíž nerozebíratelné, atd.
    Když to shrnu, mám za nějakých odhadem 50000,- Kč auto velikosti kompaktu, do kterého se vleze rodina i s kočárkem a které je v super stavu, že dokáže legálně projít STK. S bezpečností to sice na dnešní poměry není nejlepší, ale hold nedá se nic dělat.
    Autorovi přeji hodně užitých kilometrů s Audinou, i když jsem spíš na italské káry :-)

     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 16:39:49     Reagovat
    Autor: Morituri - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicích
    Pod tohle bych se podepsal, u nás to je taky tak, stavěl se barák, byly sme s penězma totálně ve srabu ale jezdit se muselo, tak sme za 10 papírů přitáhly golfa 1.6 dehet vyroben 1986 ( motor 1991 ), trošku opravily a rok a půl jezdily každej den do práce a zpátky 30 km, kromě nafty a dalšího spotřebního materiálu jsme do toho nic nevrazili, pravda bylo to auto pro ostudu, ale fungovalo, veškerý náhradní díly zadarmo ze smeťáku atd. plně pojízdný a funkční auto sme prodali opět za 10 000, takže to bylo auto vlastně zadarmo! Fakt je te,že kdo zná někoho co se v těhle autech vyzná, a oželí že není cool, si nikdy nový auto nekoupí! Ano smrdí to zmrdismem z autobazarů, levně koupit draho prodat, ale tak to prostě je!
    Já nedám na starý auta dopustit, vlastnily sme celkem dlouho passata combi 1.6TD r.v. 91 f plný palbě, najeto 330000km, krásný hranatý auto, 80 koníků... prodali jsme ho před dvěma lety, koupil si ho nějakej mladej zmrd a lítá s ním hrozným stylem po městě :(

     
    Komentář ze dne: 07.12.2005 12:16:55     Reagovat
    Autor: 2Pix - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicích
    muzu te potesit, ja nic z vrakoviste nemam (zatim nebylo treba) a Helmuti zacly naopak tyhle auta sbirat zpatky (stejne jako "piana").

    o stocenych kilometrech bych mohl polemizovat, nekupoval sem ani jedno auto na inzerat, ale po znamostech, mysli si o tom co chces.

    STK funguje docela drsne, u Sedanu mi neprominuly vubec nic (a dostal sem 30ti denni lhutu na opravu) .. ale koukam, ze nema smysl se s tebou dal bavit ... kdyz nejses schopen zareeagovat jinak nez omackou "jeden recept na pet zpusobu" z puvodniho prispevku ...

    adios :-)

     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 12:28:31     Reagovat
    Autor: LOJR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicích
    Ty známosti byli určitě první majitelé a tak by vám tachometr nestočili, čestný pionýrský, že jo. Jak "drsně" funguje STK, zmiňuje sám autor článku. Tomu vašemu Sedanu (?), který neprošel, chybělo kolo, motor, volant, brzdy ?

     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 13:23:11     Reagovat
    Autor: D-FENS - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicích
    Pane lawyer,

    otázka není staré/nové, ale splňuje zákonné požadavky ano nebo ne.

    Divil byste se, jaká jsou dva roky nová auta ve srovnání se staršími udržovanými veterány šrot! Jezdím často vozy z půjčoven a taková dva roky stará Octavia 1.9TDi s 90kkm na tachometru a bubny vzadu NEBRZDÍ a jsou to čertovy sáně jedoucí s chvostem kouře u ocasu rovnou do pekla. Golf s 30kkm na tacho přestal brzdit, O2 odešlo po 19.000kkm přední ložisko. O opotřebené poloose Fabie 1.4-16V 100k po 70kkm ani nohovořím.

    Nelze ani opomenout to, že automobil z roku 1988, 1998 a 2005 představuje z technického hlediska úplně jiný objekt. Vzhledem k náhradě prvotních materiálů druhotnými surovinami, náhradě šroubových spojů nerozebíratelnými apod. stárnou nynější automobily mnohem rychleji, než zestárly ty takzvaně staré. Budeme ještě vzpomínat na stará dobrá auta, u kterých se dal motor vyndat.

    Stejně tak díly z vrakoviště. Osobně bych preferoval originál přední nárazník z vrakáče, než jakonárazník z druhovýroby.

    Otázka je, jak daleko chce kdo tyto technické argumenty slyšet nebo naopak vnímat ty nepřekonatelné supernabídky výrobců automobilů již od 229.990 a lýzingem od Schkofinu.

     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 21:18:21     Reagovat
    Autor: Stanislav - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicích
    Nicméně zde se nabízí otázka -- vyrábí se někde ještě tak říkajíc "poctivé" auto? BTW je to dobré téma na článek, hoodně byste mě s ním potěšil, a jistě nejen mě ... ;-)

     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 21:30:49     Reagovat
    Autor: D-FENS - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicích
    O článku se uvažuje. Může se toho chopit i kdokoli jiný.

    Jestli se někde vyrábí "poctivé" nebo "trochu poctivější" auto, nevím. Na žádném takovém jsem se dosud nepodílel.

    Řekl bych, že bod zlomu je někde v roce 1996, pak začala liposukce.

     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 23:50:58     Reagovat
    Autor: 2Pix - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicích
    Ahoj, vychazis z "Unifikace" vyroby u VAG koncernu, ktera byla prave v letech 95/96 ?

    btw : diky za zverejneni - uz ted koukam kolik sem tam nasekal chyb (a to i dost technictejsich)

     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 13:54:41     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicích
    Myslíš, že starší, ale opečovávaná kára s 200k km je šrot? Jen kvůli kilometrovýmu náběhu?

    A co taxikáři, mesíci, policajti (jejichž letitý Felicie mají ke stavu 1A častokrát hodně daleko) apod., který jejich auta živí? Ti mají často za 2-3 roky natočeno stejných 200k km po rozbitých městských silnicích s tím, že opravy a údržba jsou častokrát hrnuty pořád dopředu, protože kára musí vydělávat. Těch se LOJRe nebojíš? Vidíš je každej den, ale protože jsou to zvenku zánovní auta, tak jsi klidnej jako želva, že?

    Osobně si myslím, že okolí daleko víc ohrožujou řidiči nezávisle na stáří vozidla než auta (stará či nová) samotná. Ono totiž dobytkovi, kterej na auťák sere dřív vyhasne v motoru než aby mu někde ve 160km kalupu na dálnici upadlo kolo a tak se unavenej stroj vyřadí z provozu sám.

    A s tím zasviňováním vzduchu...nemáš LOJRe náhodou TDi? Všechny ty supervýkonné a ekonomické turbodiesely z Háknkrajcova zasírají vzduch daleko nebezpečnějším, droboučkým prachem, který Tě zamorduje rakovinou plic dřív, než řekneš LOJR. Hlavně, že to jezdí pod 5l/po městě, že? Jo...viděl jsi hlavu z dehtové Fabie 1,9TDi po 150k km? Mikrotrhliny zajišťující preventivní výměnu jsou docela častým jevem...no, Škodivka je "Simply clever" na to, aby to každýmu věšela na nos. Co výměna brzdových desek zároveň s kotouči? Taky vizitka toho, co za "žufánkovou vocel" používá VW.

     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 15:07:38     Reagovat
    Autor: LOJR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicích
    Diesel nemám ani jsem nikdy neměl. Nafta patří do traktoru.

     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 15:18:00     Reagovat
    Autor: Pavel - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicích
    Ano, udělejme soutěžní quíz:
    Co má Lojr za auto?
    Již víme že je to benzín
    Takže dále: Je to domácí či zahraniční provenience?

     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 15:44:11     Reagovat
    Autor: týpek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicích
    Já myslím, že určitě zahraniční. Dle jisté míry názorového snobismu bych tipoval něco od mnichova, nebo dokonce jeden z vozů ze zaměřovačem na kastli. Každopádně to nebude žádný prdítko na nákupy :-)

     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 16:02:45     Reagovat
    Autor: Pavel - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicí
    Takto impertinentní si netroufám být,
    nicméně bych tipoval něco "konservativního". :)

     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 16:09:57     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších sil
    Já bych naopak tipoval něco hi-tech, protože tomu nasvědčuje zaslepenost ohledně starších aut...

     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 16:20:18     Reagovat
    Autor: týpek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších
    No vono dneska není hitech jako hitech. Třeba motor 1.2 HTP (háj tóršn performánc) je taky hitech až do morku jeho tří ufuněných válců, ovšem třeba před patnácti lety by si ho ani nedovolili nabídnout do více jak tunového vozíku. Ale kdeže starý časy jsou, dneska je háj skoro všechno :-)

     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 17:38:36     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdej
    Není to High Torque Performance? Mě právě ta zmínka o točivým momentu velmi pobavila a snaha nazývat ho vysokým ještě víc :)

     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 20:27:45     Reagovat
    Autor: D-FENS - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicích
    Moje hot tips:

    - simply clever
    - výkonově max adekvátní mému Seatu Choroba (< 75PS)
    (zde se opírám o to výrazné ekologické poselství)
    - voňavý stromeček nebo difuzor značky Chemical Attack s vůní vanilky
    - potahy na sedadlech



     
    Komentář ze dne: 09.12.2005 07:23:28     Reagovat
    Autor: LOJR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicí
    K těm hot tips - je to korejec f plný palbě f metle a těch koníků je 84. Za těch 30 měsíců jsem se staral jen o tankování paliva, výměnu oleje v desetitisícových cyklech a přezouvání na podzim a na jaře.

     
    Komentář ze dne: 09.12.2005 18:18:03     Reagovat
    Autor: horrorist - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších sil
    Takže Hnůjdaj Accent 1.3??

     
    Komentář ze dne: 09.12.2005 20:52:41     Reagovat
    Autor: D-FENS - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších
    Aspoň že tak.

     
    Komentář ze dne: 09.12.2005 07:35:27     Reagovat
    Autor: LOJR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicí
    Ještě bych dodal bez jakýchkoliv umělých vůní, jsou to všechno jedovaté alergeny. Bez potahů na sedadlech - mám totiž boční airbagy .

     
    Komentář ze dne: 09.12.2005 20:36:19     Reagovat
    Autor: D-F - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších sil
    ty potahy by tam i přesto šly nandat ... to se tam vyříznou takové dvě jako dírky...

     
    Komentář ze dne: 04.10.2007 15:21:41     Reagovat
    Autor: Syndromaudi - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších sil
    Tak zo je vidět , že pán je znalec . Koupit si naprosto podřadnou značku vyrobenou z použitých prefabrikátů . No nevím . Skoro jsem myslel , že nepřiznáte barvu . Tohle je opravdu ostuda . Takhle valit blbý keci na Hitlerwagen a pod. a pak se takhle shodit s korejským pseudoautem . Pane já smekám . Jste opravdový vůl .

     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 18:02:19     Reagovat
    Autor: seat - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicích
    LOJR, nafta je uhlovodíkové palivo a cinty o tom, že patří do traktoru. To je stejná konina jako kdybych tvrdil, že svíčky patří na hrob a plyn do zapalovače.
    Absolutně souhlasím s možností nikoliv flikovat opravy, ale vypomáhat si ND z vrakoviště. Představa, že na vrakovišti je totéž co na smětišti, je lichá. Akorát musí člověk vědět, co si může dovolit použít.
    Docela mě vadí, že se dnešní auta se stavují na plně automatizovaných linkách bez té přidané ruční práce, kterou ani nejlepší robot nezmákne. Každý motorář a autoklempíř o tom ví své. Třeba u té koroze - fungl nové PAJERO si drclo předkem do svodidla a levým zadním rohem šmrclo o strom. Nic moc rána, ale...byl jsem u toho, když se odstrojila maska a shodil nárazník a udivilo mě, kolik koroze jsem tam viděl - vzpěra, šroub - matka - podložka a pod ní holý zkorodovaný plech. Koroze sice v počáteční fázi, ale dovedu si představit tu káru po pár letech provozu.

     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 18:04:09     Reagovat
    Autor: seat - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicích
    ... a cinty o tom, že patří do traktoru jsou snad jen provokací.

     
    Komentář ze dne: 09.12.2005 00:20:27     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicí
    Ja si to nahodou myslim taky. I pres straslive investice do vyvoje se z osobnich dieselu nestalo nic jineho, nez sice uspornejsi a diky turbu konecne i trochu zivejsi, ale nesnesitelne rvouci, hrkajici a pachnouci obluda. A v podani koncernu VW jsou ta negativa obzvlast etremni. V poradnem osobnim aute nema diesel co delat.
    Kdyby se stejne prachy nalily do dalsiho vyvoje benzinovych motoru, zvlast potom, co se s velkou slavou zavedl katalyzator, nebyl by dnes diesel ani uspornejsi, o zivosti ani nemluve.

     
    Komentář ze dne: 09.12.2005 07:18:59     Reagovat
    Autor: drgi - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších sil
    skus sa odviezt v novej Toyote Avensis D4D 180 clean power. to, ze VW/PSA nevie urobit diesel neznamena, ze to nevedia japonci :-)

     
    Komentář ze dne: 09.12.2005 14:11:58     Reagovat
    Autor: martan - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších
    No jo japonci, ti dokážou všechno :-)

     
    Komentář ze dne: 09.12.2005 07:18:25     Reagovat
    Autor: LOJR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měl bych být potěšen, že na zdejších silnicích
    Jinak bych dodal, že starost se zasviňováním vzduchu u druhých u jedince, který se dle vlastního vyjádření prohání v trabantu....To trumfne jen noční řev výfuku (ale homologovaného !) . Díky, zase jste mne svou brilantní logikou pobavil.

    Komentář ze dne: 07.12.2005 21:06:35     Reagovat
    Autor: alexmol - Neregistrovaný
    Titulek:proc ne?
    Zdravim. Vlastnim BMW 525i, 192 koni, rv. 1991, najazdene ma oficialne 207 tis, ale podla mna 400. Kupil som ho za 100 tis. Stav bol veku umerny. Cize STK by nepresiel...
    Od kupy (10/05) som investoval 50 tisic, do juna 2006 investujem dalsich 100 tisic. Poviete si blbec, no ja mam to auto rad a je mi jedno kolko ma rokov. Poznam kazdy srob, kazdy zavit, system, kazdu chybu... jednoducho komplexny technicky stav. Pustil som sa do vymeny vsetkeho, co sa vymenit da. Kludne sa stavim, ze ked skoncim, bude moje 13 rocne auto v lepsom stave nez 90% 4-rocnych aut. V podstate bude v rovnakom stave, ako ked bolo vyrobene.... A aj podbu chcem mat ako z vyrobnejh linky, v podstate veterana...
    Takze drzim palce, nech Ti audina prinasa radost...
    A kritikom by som chcel odkazat, ze je rozdiel medzi testosteronovym frikulinom a clovekom pre ktoreho maju iste technicke riesenia hodnotu a chce ju zachovat.

     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 02:07:19     Reagovat
    Autor: 2Pix - Neregistrovaný
    Titulek:Re: proc ne?
    Tak v tomto ti preju ja jen stastne a prijemne kilometry .... a hlavne ti preju tisicovku hodin v dilne (neber to ve zlym, vim jakou radost mne dela opravovani) ...

    ja v tom zatim za moc nelitam, zatim opravuju par veci co po mne nechce moc velkou financni investici :-) ... ... nastesti ;-) ... jediny ceho se bojim je ten motor - sice je to 10v, ale to neznamena ze vymena rozvodu nebude "porod" ....

    jj .. neni nad to mit "vzhled co nejpuvodnejsi", ja sice udelam par uprav (akorat se chystam o vikend vymenit svetlomety za jinou modelovou radu), ale to budou spis detaily ktery se mi libily u jinejch verzi :-) ...

     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 18:18:28     Reagovat
    Autor: seat - Neregistrovaný
    Titulek:Re: proc ne?
    Na jasně, tohle fandovství podepřené znalostmi a manuální šikovností, je-li navíc vedeno snahou o uchování technických hodnot, je druhem smysluplné činnosti, které se jinému "druhu člověka" může zdát šílená. Rozhodně bych si nedovolil vám na tuhle hračku sahat nebo vám jí brát. Kromě toho, kdo si hraje nezlobí. A že vám práce přináší radost a uspokojení snad ani nemusím zdůrazňovat. Všem takovým lidem držím palce a přeji jim, aby zůstali v pohodě. Btw, tuhkle jsem asi 10 km jel za Fordem Cortina a nemohl jsem od něho odtrhnou oči - naprosto bezvadně udržované autíčko, radost pohledět. Řídil to mladý kluk a víto co, vy fríkulíni, neměl v hubě cigáro a dokonce ani čepici s kšiltem dozadu. Vypadal by totiž jako idiot...

     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 18:58:00     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: proc ne?
    Starý Fordy jsou fajn a lidi kolem nich taky. Jako blázen do amerik jsem jich několik měl jako "náhražku", ale než jsem něco dokopal do pořádnýho stavu, usoudil jsem že netřeba ztrácet čas polovičatostmi a koupil jsem si Chevyho...
    Ale chtěl bych si pořídit ještě něco starýho, moje auto z konce 80s je sice fajn, ale už to není ono. Chce to sixties ...

     
    Komentář ze dne: 10.12.2005 20:52:47     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: proc ne?
    To je pravda, ale zohnat sixties je coraz tazsie. Bud je v prisernom stave a porebuje kopec casu a schopnosti, ktore mi chybaju, alebo stoji mailand :-(

    Komentář ze dne: 08.12.2005 10:34:13     Reagovat
    Autor: Falcon - Neregistrovaný
    Titulek:Auto
    Vždycky tu budou dva naprosto nesmiřitelné tábory: ti, co auto berou jako spotřební věc sloužící účelu přepravy z bodu A do bodu B, a ti, kteří berou auto... jinak :)
    Ti co chtějí auto - spotřebák jdou téměř vždy do něčeho nového/téměř nového, o koupi rozhodne poměr cena/výkon/potřeby. Tohle auto ve většině případů slouží téměř bezchybně, nebudí pozornost atd.
    Ti co chtějí auto, aby se "odlišili" - jen v dobrém slova smyslu - plní potom zájmové srazy auty, nad kterými srdce zaplesá. Ať už je to Audi Coupé, VW Brouk, Trabant nebo v mém případě 110R :) Je to zvláštní sorta bláznů, která obíhá vrakoviště a výprodeje zrušených skladů, eventuelně platí horentní sumy překupníkům za náhradní díly, aby následně platili další sumy za práškové lakovny, galvanizovny...

     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 15:11:00     Reagovat
    Autor: yarco - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Auto
    Nemám pocit, že by sa jednalo o nezmieriteľné tábory. Nezmieriteľní sú akurát extrémisti z oboch táborov, ale tak je to vo všetkom.

    Ja som z tej "spotrebnej" sorty, ale na mánii vŕtať sa v autách a neustále ich opravovať/vylepšovať nevidím nič pochybné. A myslím si (asi na rozdiel od LOJRa), že vek auta nie je ten najpodstatnejší parameter pri určovaní miery rizika.


     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 15:19:27     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Auto
    Přesně. Já jsem ze sorty "staromilců", ale chápu důvody pro koupi nový spotřebky a za určitejch okolností bych to i udělal.

    Ale dokud nepotřebuju auto k práci, budu radši jezdit 20 let starým, fotrelně udělaným pekáčem než novou plastovou příšerou.

    Komentář ze dne: 08.12.2005 14:27:10     Reagovat
    Autor: jorgge - Neregistrovaný
    Titulek:
    lojr, lojr .... ty jsi vůbec nepochopil o co se tu jedná a taky trochu díky vlastní zaslepenosti neumíš číst. cituji z článku "Prošel jsem legální STK ", to znamená, že tam přišel, auto prohlídli zhodnotili a uznali schopným provozu, stejně jako možná za pár měsíců to tvoje. Bez známých a bez úplatků. To znamená, že tahle stará plechovka je stejně způsobilá jezit po silnici jako tvoje 30 měsíců staré auto.
    A co je nejpodstatnější ... ta stará plechovka je jedno z aut s velkým A a bude mít za pár let daleko vyšší hodnotu než tvoje slavná zánovní spotřebka

    2Pix: gratuluju ke krasavci a tiše závidím ... pěkně se o ně starej :-)

     
    Komentář ze dne: 08.12.2005 16:26:07     Reagovat
    Autor: 2Pix - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    diky, snazim se kazdou volnou chvilku stravit s rypakem v aute :-) ...

     
    Komentář ze dne: 09.12.2005 07:31:22     Reagovat
    Autor: LOJR - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Milej zlatej, jeden z nás dvou skutečně neumí číst - podívejte se, proč si i sám autor myslí, že STK prošel. Jak prasecky u nás funguje STK, je všeobecně známo. To snad ani nemůžete myslet vážně - děláte si srandu, nebo provokujete?

     
    Komentář ze dne: 09.12.2005 20:51:42     Reagovat
    Autor: D-FENS - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Nestojí tam snad, že ta STK byla legální?

    Když stát nedovede zjednat v systému STK elementární pořádek a projede jí auto, které by nemělo dostat šanci, není to problém majitele toho auta. Automobil shledal (děravý) systém STK být v pořádku a tím to je vyřízené, nashle za dva roky.

    Další moje přípomínka je na téma "nafta v osobním autě". Nafta sice patří do traktoru, ale našla si místo i někde jinde, jmenovitě ftédéíčku, a ačkoli sám nechápu proč, nachází si tohle řešení zákazníky. Životaschopné to tedy bude.

    Druhá věc, kterou jsem ještě myšlenkově neuchopil, je téma polétavých částic a partikulárních filtrů. Je na tom vidět, že emisní limity ve skutečnosti nestanovují vlády, ale automobilky mající vlády jako rukojmí. Informace o pevných částicích u TD je známa asi tak dlouho, jako jsou osobní TD v prodeji. Všichni výrobci TD utratili balík ve snaze pevné částice eliminovat, VW nejvíc, a tyhle náklady zaplatil zákazník. Nakonec se ukázalo, že s těmi částicemi to nebude tak jednoduché, eliminovat se nedají, je třeba je zachytávat, čímž ovšem TCO úsporného dieselu vzrostou a ztratí svoje zákazníky, EU se tedy má k jejich zavádění velice vlažně... myslím, že je jasné, co tady chci vyjádřit. Dynamický rozvoj turbodieselových agregátů se odehrál za cenu našeho zdraví.

    Ein Reich, ein Volk, ein Wagen! Volkswagen!

     
    Komentář ze dne: 11.12.2005 10:28:17     Reagovat
    Autor: Myšel - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Stát by mohl v systému STK zjednat pořádek pouze nasazením provokatérů. Pak by byl konečně klid. Pravda, panáčkové z STK by si nevydělali slušný peníz mimo dohled FÚ a často i majitele firmy bokem, že?
    Jinak se bude každý STKista - viz výše - neustále vymlouvat, jak on by chtěl být přísný, ale ti lemplové ze sousedního města by mu kazili kšefty o papír prodali každému za pár korun někde v hospodě. Takový zaslepený blbec si neuvědomuje, že ten "lempl ze sousedního města" je i on.. :o((

     
    Komentář ze dne: 11.12.2005 11:52:33     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Stát by mohl zjednat pořádek spíše tím, že by se do toho přestal plést a nechal lidi aby si tyhle věci řešili se svými pojišťovnami. Jediné, na co by stát *možná* dohlížet *mohl* by bylo plnění emisí. Jenže v situaci, kdy je možno legálně a bez jakýchkoli sankcí provozovat staré křápy zcela bez katalyzátoru by mohli kontrolu emisí klidně zrušit taky a na reálném stavu ovzduší by se to zase tak moc neprojevilo.

     
    Komentář ze dne: 04.10.2007 16:05:43     Reagovat
    Autor: OC - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Projevilo. Kladně. Opět na základě téhož principu: zodpovědnost by byla tam, kam patří, to jest na straně vlastníka (či provozovatele) auta, a naprostá většina normálních lidí by tu zodpovědnost projevila.

    Na rozdíl od současného stavu, kdy je na straně úplatného úředníka v nějakém servisu, což lidi velmi značně učí na tu zodpovědnost kašlat.

    Samozřejmě, že pocit odpovědnosti za kvalitu životního prostředí je "mezi lidmi" relativně slabý oproti např. odpovědnosti za bezpečnost či uživení vlastní rodiny, takže v případech, kdy by se to dostalo do sporu, by emise "prohrály". A to je také správné a rozumné, ne?

     
    Komentář ze dne: 11.12.2005 13:05:48     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    "Nafta sice patří do traktoru, ale našla si místo i někde jinde, jmenovitě ftédéíčku, a ačkoli sám nechápu proč, nachází si tohle řešení zákazníky."

    Těch důvodů je několik. Jedním z nich je to, že nafta se daleko lépe krade a lépe se s ní šmelí. V podstatě neznám řidiče nákladního vozu či stavebního stroje (zaměstnance), který by to nedělal. Falšování spotřeby, odprodej ušetřené nafty, vlastní auta pochopitelně téměř výhradně diesely atd. Kupodivu to není vyloženě české specifikum, i když v jiných státech se provozuje poněkud umírněnější varianta (občas si na firemní konto dotankovat soukromé auto za přimhouření oka šéfova coby neformální bonus atd.).

    Druhým důvodem je reklama - podobně jako při nákupu v bazarech jsou Češi posedlí rokem výroby a staven tachometru, při nákupu nového auta zase šílí nad udávanou spotřebou. Ve všech případech je relevantnost daného údaje dosti pofidérní, ale posoudit stav auta každý nezvládne, o tom, co je TCO nemá většina lidí ahnung a tak se chytají čísel s tím, že menší spotřeba -> automaticky lepší.

    Pak je tu pár řekněme relevantnějších důvodů, které částečně uznávám (i když ne natolik, abych si kvůli tomu ropáka koupil):
    1. Samotná charakteristika dieselu - dost lidí nemá rádo malé vysokootáčkové benzínové motory, kterým je třeba šlapat na krk a nemá na to, aby živili nízkootáčkový velkoobjemový benzínový motor (vyšší pojistka, o něco málo vyšší spotřeba).
    2. Dojezd. Stavět každou chvíli u pumpy je otrava a dojezd 1200 km na jednu nádrž (Ford Galaxy) rozhodně má něco do sebe.
    3. experimenty s alternativními palivy - v této oblasti se sice přikláním k zážehovým motorům a LPG, ale řepka s spol. také nejsou zcela nezajímavá paliva.

    Nejlepší pak je, když majitel oktáfky f tédeíčku (nejlépe načipované a doplněné tak o funkci "umělé zamlžení bojiště") nadává na to, jak neekologická jsou americká auta s benzínovými V6 třílitry.

     
    Komentář ze dne: 04.10.2007 15:27:35     Reagovat
    Autor: Syndromaudi - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    LOJR - jako vohnout žiješ a jako vohnout chcípneš . A navíc v autě odněkud z Asie . Ještě o tom nevíš , ale kurvítka z Asie funfují na 101 procent .

    Komentář ze dne: 08.12.2005 20:02:24     Reagovat
    Autor: Quattro - Neregistrovaný
    Titulek:chápu
    Naprosto Tě chápu. Taky mám velkou slabost pro Coupe.

    Mám, ale takovej sen a tím je právě - Audi Quattro Sport...

    Zatím mi tu na stole stojí jen krásný model od AUTOart models, ale jednou... (určitě se pak ozvu) ;-)

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.