D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    téma * Test: Opel Zafira 2.2 Hdi
    Vydáno 06. 03. 2005 (20266 přečtení)

    Opel Zafira už není na našem trhu žádnou novinkou, ale přesto si myslím, že se nemohu nepodělit o zážitek z šoférování tohoto, dle mého názoru na svou dobu povedeného, praktického a plnohodnotného rodiného vozidla.

     

               Navíc se chystá uvedení nového modelu a po mé zkušenosti se současně vyráběnou verzí, půjde pravděpodobně o  dílčí vylepšení už šest let nabízeného vozidla, zajímavého nejen pro cestovatelsky založenou rodinu.

               Na cestu k žabožroutům, mi šéf velkoryse propůjčil, zvenku i zevnitř zaprasenou Zafiru, s motorem 2.2 Hdi (94 Kw, 280Nm při 1800-3000 ot/min), vyrobenou v roce 2002. Tachometr ukazoval 60 000 kilometrů a nebyl důvod mu nevěřit. Tímto rodinným vozem jezdí obyčejně šéfova manželka se dvěma dětmi. Jedno je slintající, různé tělesné pachy a tekutiny vypouštějící batole a druhé rozmazlený tříletý fracek, se silně destruktivním přístupem k věcem svých rodičů. Interiér vůbec nevykazoval známky toho, že vůz používá zástupce druhu homo sapiens, spíše vypadal, jako kdyby uvnitř explodoval vetřelec, který sežral kontejner s netříděným odpadem. Nejsem žádný bůh pořádkumiluvnosti, ale tohle bylo i na mě moc. Při smutné představě dlouhé cesty s tímto pojízdným hnojištěm, jsem zaparkoval v první oáze motoristů. Když jsem opouštěl benzínku, kde jsem utratil šedesát korun za vysavač, zakoupil tři stromečky a kde jsem díky ochotě obsluhy čerpací stanice zanechal dva plné pytle odpadků a biologického odpadu v různém stádiu rozkladu, dalo se již na místě řidiče sedět, oči ovšem nesměly opustit přístrojovou desku, nebo nedejbože zkoumat další prvky nadstandardní výbavy. Přes veškerou snahu se mi totiž nepodařilo z různých záhybů interiéru odstaranit všechen humus. Stopařky byly pro tuto cestu tedy pasé, protože pokud by vyznavačka levné dopravy nenastupovala v noci, nebyla by pidlovoká nebo silně astigmatická na obě oči a netrpěla by akutní ztrátou čichu, myslím, že by se jen velmi těžko hledalo vhodné téma k hovoru. O nějakých případných fyzických pikantnostech a aktivitách v útrobách vozidla nemohlo být ani řeči, v takových podmínkách bych nemohl pracovat.

               Další obavy ve mě vzbuzoval, před nástupem do tohoto vozidla, motor. Vím, že moderní dieselové motory disponují vysokým výkonem, kroutícím momentem, vynikají nízkou spotřebou atd. Alespoň se o tom všude píše a zastánci této technologie z řad mých známých pějí chválu na všechny možné i nemožné výhody dieselové techniky. Někdy mám pocit, že se už mluví o vznášedlech, nebo o projektech NASA, nejspíše se však hovoří o zbožných přáních. Já si prostě nemohu pomoci, protože když ráno soused nastartuje svou zánovní Fábii, poháněnou nejbrutálnější pohonnou jednotkou na světě, totiž 1.9 SDI od VW, jakékoli kladné emoce k dehtu mě ihned opouštějí. Tuto vlastnost dieselových agregátů, mi připomnělo i prvních deset kilometrů ujetých se studeným motorem Zafiry. Auto drnčí, chrochtá a ze strachu o stav motoru lechtáte plynový pedál špičkou chodidla. Jak zvyšujete rychlost, hlídáte zároveň otáčkoměr, jako kdysi piloti v africké poušti startujících hurricanů teplotu glykolu ze strachu, aby vám něco nechrstlo do ksichtu. Prostě diesel by moje požadavky na denní krátké pojížďky z domova do práce příliš nesplňoval, právě pro nekultivovaný běh motoru za studena. Na delší trase, jako byl tento 2500 km dlouhý výlet, mě však motor po zahřátí na provozní teplotu překvapoval svou pružností a plynulým zátahem, už od hranice 1500 otáček.

              V Zafiře příjemně překvapí pohodlné, ale poněkud měkčí sedadlo řidiče s výklopnou a stavitelnou loketní opěrkou. Tuto jsem ovšem začal používat až na zpáteční cestě, protože na jejím semišovém povrchu byly nějaké podezřelé skvrny, připomínající plíseň. Po prozkoumání za denního světla a důkladném očichání jsem zjistil, že se jedná o neškodné a zaschlé zbytky nějakého mléčného produktu pro děti, takže jsem začal bez obav používat výhody opřeného loktu pravé ruky. Člověk se později jen pousměje, kde všude ruka, ovládající šajtpáku ve vozidle bez opěrky, může spočívat.

                Na Zafiře kladně hodnotím také přehlednost všech ukazatelů a jejich čitelnost. Oplovský digitální displej palubního počítače na středovém panelu je přehledný, ale zároveň vás nenutí k neustálému nahlížení, jako některé cirkusácky barevné konkurenční displeje jiných automobilek. Praktické kapsy ve dveřích u řidiče a spolujezdce pojmou i více než jednu pet láhev z tekutým občerstvením a jsou po hmatu dobře přístupné. Volant má vhodný průměr a tloušťku věnce, z auta je výborný výhled do všech stran. V žádných rychlostech a to ani hodně přes 150 kilometrů v hodině, vás neruší žádný aerodynamický hluk. Zadní dveře se vyklápí vysoko, takže ani 190 centimetrů mé maličkosti nemělo strach o svůj skalp. Prostorný kufr postrádající schodek, umožňoval snadnou  manipulaci s uloženými předměty a ani jsem si tradičně nezasvinil kalhoty od nárazníku, tak jak k tomu dochází u jiných vozidel s utopeným kufrem. V interiéru kupodivu při jízdě nic nevrzalo, jednom mi vadil jeho poprodejní uživatelský bejbytuning. Ten mi bohužel zabránil praktikovat zkoušku pohodlnosti sedadel za řidičem, protože nikdy nevíte, co všechno může sedák užívaný nevychovanými dětmi se silně benevolentními rodiči obsahovat a co vše na něm a v něm zasychá. Pohledově se dá ovšem konstatovat, že i na prostřední řadě sedadel, se člověku do vzrůstu dvou metrů trůní celkem pohodlně. Šestá a sedmá sedačka chyběla, protože prostor za prostřední sadou sedadel jsem využil k přepravě firemních materiálů, ale ani tak bych si nedělal iluze o jejich použitelnosti pro dospělé osoby na delší cestě.

                 Páčky k ovládání směrovek a stěračů chodí ve svých drahách se skřípáním a drhnutím. Praskání plastů ve mně vzbuzovalo obavu, že některé z tykadel vrátím po návratu majiteli sólo. Nejhorší zkušeností se Zafirou, byla šaltpáka. Vůbec jsme si spolu nepadli do oka a především do ruky, takže oceňuji, že jsem většinu cesty strávil na dálnici. Rychlosti nad šedesát kilometrů musel oddřít pátý rychlostní stupeň, protože jsem se s kulisou řazení nechtěl utkávat častěji. Řadící dráhy jsou příliš dlouhé, řadička má nevhodný tvar a délku, klechtá, nepostojí v klidu a za studena jsem musel řadit s meziplynem jako šofér třicetileté autobusu. Fuj skopčáku, umíš to líp.

                Asi nejvíce srandy si užijete s takto omotorovanou Zafirou na českých dálnicích. Postrádajíc štítek s motorizací, působí vysoký profil a krabicoidní tvar Zafiry jako magnet pro výlevy zbídačeného ega majitelů malých kompaktních aut, různého stáří a výkonu. Sotva někoho takového na dálnici „ometete“ stopadesátkou, postřehnete ve zpětném zrcátku, kterak předjeté vozítko zrychluje a snaží se o dojetí a revanč. Úplně v zátylku cítíte, jak řidič vozítka cítí svou šanci na předjetí takto obyčejně vypadající a motoricky neoznačené krabice a   jeho dychtivost po satisfakci. Tady se vnucuje otázka, zda je skutečně nějaký vztah mezi průměrnou délkou pánského přirození a přeceněním výkonu řízeného vozidla. V takových situacích oceníte, že motor Zafiry v této rychlosti točí 2500 otáček, což je pro takový překvapivý skok vpřed s pisklavým nádechem turba ideální rychlost. Nejpozději po druhém neúspěšném pokusu o dojetí a předjetí, vám dotyčný obejda dá pokoj a červenolící se vrátí do vhodné cestovní rychlosti, svého městského automobilu. Je škoda, že takový řidič nejspíše neocení vaši snahu ušetřit mu prostředky na pohoné hmoty. Skutečně špatně nesl úděl slabšího motoru zakrslý řidič ochcávky f kombajnu, f obyčblůlajnu, f turbodechtu 1.9 s fůlblekfont, s Blanenskou RZ. Nemaje dostatek výkonu v dálničních kopcích Vysočiny, neodpustil si přátelské pozdravy dálkových světel potom, co byl nucen zanechat jízdy po středu dělící čáry obou dálničních pruhů a přesunout se pokorně do prázdného pravého. I když z výfuku Oktávky létaly rozžhavené saze a pidišofér příliš nezatěžoval svou vahou už z výroby 1400 kg těžké auto, nebyl schopen udržet tempo a přiznat porážku svého lidového vozu vagónem od Oplu. Byl jsem si alespoň jist, že jsem zpět v naší milé Českomoravské kotlině, plné rozverně laškující řidičské obce. Korektnost francouzkých a především německých řidičů mi už lezla na nervy a člověk by mohl při delším pobytu v těchto zemích zapomenout na zákony džungle.

                Co mě příjemně překvapilo byla spotřeba. I když jsem Zafiru proháněl stopadesátkou, někdy i více, po tuzemských i zahraničních dálnicích, schlamstl motor Zafiry průměrně jen 6,5 litru nafty na 100 km. Vzhledem k tomu, že se jedná o vozidlo se skoro dodávkovým profilem, tudíž má aerodynamiku asi jako lednička, zdá se mi spotřeba příjemně nízká. Při průjezdech zatáčkovitých silniček pod Alpami neměla Zafira tendenci se výrazně naklánět a neprojevovaly se u ní žádné tendence ať k přetáčivému, nebo nedotáčivému smyku. Nejlépe se ale Zafira cítí na dálnici. I humpolecký tankodrom vstřebal podvozek tak, že jsem na chvíli zapomněl, že se právě nacházím na unikátním skanzenu, vypovídajícím o umění socialistické výstavby.

                Celkově vzato mě Zafira vzala u osrdí. Nebýt projevů chrochtomotoru za studena a neuspokojivého řazení, dokážu si představit Zafiru jako primární dopravní prostředek i bez převážení rodinných příslušníků. Pokud bych se s přítelkyní nějak záhadně pomnožil, uvažoval bych o Zafiře jako o vhodné kandidátce na rodinný vůz. Jen bych asi zatím zvolil verzi, do které se leje benzín.
     
      Poslední otázka která mě tedy napadá: Je vůbec možné, aby byla ženská takové prase a nevadil by jí každodenní pobyt v tomto pojízdém chlívě?



                                                                                    Přeji hodně šťastných kilometrů bez nehody

                                                                                                                                                   Týpek
     

    Související články:
    Zkušenosti: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI (22.11.2015)
    Dvě BMW 135i (22.11.2015)
    Zkušenosti s Volvem C70 2.0T cabrio, r.v. 2000 (17.05.2015)
    BMW 650i (10.05.2015)
    Opel Meriva 2006 – jede, brzdí a svítí (19.04.2015)
    Zkušenosti: Mexický Ital (29.03.2015)
    Zkušenosti: VW New Beetle 1.9 TDI-PD 77 kW (25.01.2015)
    Zkušenost s Octavií II 1,6TDI 77kW (18.01.2015)
    Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po čtyřech letech a 60kkm (13.01.2015)
    Jeden den s Hyundai i30 1,6 automat hatchback (04.01.2015)
    Renault Grand Espace (Pičus Magnus) (20.11.2014)
    Zkušenosti: Seat Ibiza Mk.4 1.4-16V (24.08.2014)
    Zkušenosti: Fiat Dobló 1,3 MultiJet (01.07.2014)
    Zkušenosti: Citroën Saxo 1,5D r.v. 2000 – Rudá střela (25.05.2014)
    Zkušenosti s VW Passat 2.0 TDI 103kW (13.04.2014)
    Octavia 3 – cena za překvapení (16.03.2014)
    Městochod (Škoda Citygo) (16.02.2014)
    Nissan Leaf - stroj času (09.02.2014)
    Zkušenosti: Ford Puma 1.6 (2001) (12.01.2014)
    Hyundai I30 Kombi New Generation (01.01.2014)
    Zkušenosti: Ford Mondeo 2.0 TDCI 85 kW, 2004 (16.11.2013)
    Lesk a bída Octavie 2 - 1.6 TDI (25.08.2013)
    Dvě stě dvacet dva tisíc stříbrných šípů (Citroën C5 HDI) (11.08.2013)
    Jeep Wrangler JK Unlimited (22.07.2013)
    Zkušenosti: Nový sen českých rodin (Octavia III 1.6 TDI CR) (07.07.2013)
    Dvé rodinných citronů (Citroën Jumpy a C8 V6) (14.04.2013)
    Zkušenosti: Clio III 1.2 TCe - Žabožroutí fóbie (07.04.2013)
    Subaru Forester ’98 rok poté (05.04.2013)
    Kredenc 806 (01.04.2013)
    Zkušenosti: BMW 324TD E30 (10.02.2013)
    Mazda 323F BJ 1.5 (2000) (06.02.2013)
    Zkušenosti: Ford Transit 2.5 TD (26.08.2012)
    Žrout (Hyundai Grandeur 3.3i V6) (15.07.2012)
    Test: Subaru Forester ’98 2.0/90kW (imported) (02.04.2012)
    Subaru Outback 3.0R (12.02.2012)
    Zkušenosti:Mazda 323F BG 1.8 16V (mrkačka) (29.01.2012)
    1965 Oldsmobile Jetstar I + video ze Dne mobility (23.01.2012)
    Zkušenosti: Škoda Octavia II 2.0 TDI PD (15.01.2012)
    Chrysler Neon II (18.12.2011)
    Dodge Challenger SXT 2012 (11.12.2011)
    Zkušenosti: Ford Focus ST (27.11.2011)
    Hřmící myš - Mitsubishi Colt VI 1.1 (14.11.2011)
    Mitsubishi Galant 2.5 V6-24 EA5A (06.11.2011)
    Zkušenosti: Malé „zlé“ béemvé 323i (E46) (27.10.2011)
    Zkušenosti: Hyundai i30cw 1,6 CRDi (16.10.2011)
    Když seňora chlastá – Seat Altea XL 1,4 TSI (07.10.2011)
    Recenze Ford Galaxy 2001 2.3 DOHC (22.08.2011)
    Zkušenosti: Honda Civic Aerodeck 1,4iS (07.08.2011)
    Zkušenosti: VW Passat B5.5 TéDéí (17.07.2011)
    Felicia, s vrakem do nového tisíciletí (26.06.2011)
    Pirát Kchar: Mercedes Benz E500 (W211) (05.06.2011)
    Skúsenosti Peugeot 206 1,4 HDI (15.05.2011)
    Zkušenosti: Volkswagen Golf V 1.4 TSI 121HP (08.05.2011)
    Zkušenosti: „Vitamín“ C (Mercedes Benz W202) (01.05.2011)
    Skúsenosť: FIAT Brava SX 1.9JTD (01.05.2011)
    Zkušenosti: Renault Avantime (24.04.2011)
    Zkušenosti: Daewoo Nubira II 1.6 76kW (24.04.2011)
    Test: 1.2TSI + Seat Leon II (10.04.2011)
    Návod na psaní autorecenze aneb Jak psát test (27.03.2011)
    Hyundai Sonata 2,4i Elegance – proč a jak jsem k ní přišel & (06.03.2011)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia, 150.000 km (13.02.2011)
    Dacia Solenza – rumunský omyl nebo tip na výhodný nákup? (30.01.2011)
    Zkušenosti s korejskou raketou Kia Sephia 1,8 (23.01.2011)
    Zkušenosti Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po 4000 (09.01.2011)
    Zkušenosti: Peugeot 407 sw 2.0 HDi 100kw (02.01.2011)
    TEST: Ford Focus ST 225 feat. zkušenosti s prodejcem (12.12.2010)
    Zkušenosti: Seat Arosa 1.0 (21.11.2010)
    Zkušenosti: SAAB 900 NG 2.0 (24.10.2010)
    Test: Peugeot P 206 CC 1,6 – 16V (19.10.2010)
    Nissan Primera P11 GT (17.10.2010)
    Octavia II 1.6 75 kW – zkušenosti po 100.000km (26.09.2010)
    Zkušenosti: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi (30.08.2010)
    Citroen ZX, něco o VOV a AutoESA (11.07.2010)
    Domazdíno (20.06.2010)
    Test: Citroën C2 1.6 VTR (06.06.2010)
    Autíčko s píšťalkou: Golf VI 1.4 TSI (118kW) Hájlájn (23.05.2010)
    Hyundai i30cw - škodná v říši okřídleného šípu? (17.05.2010)
    Test: Da nigga hustokchár (09.05.2010)
    Test: BMW 525i E60 (09.05.2010)
    Trauma za volantem: Škoda Fabia II 1.4 TDi PD (08.05.2010)
    VW Polo 1.4 Tdi – jízdní dojmy (25.04.2010)
    Zkušenosti: Peugeot 106 1.6-16V GTI (14.02.2010)
    Zkušenosti: Harley Davidson Sportster 883 (31.01.2010)
    Zkušenosti: Ford Escort RS2000 (1995) (17.01.2010)
    Subjektivní (tudíž moje) recenze Citroenu C5 2.0i (03.01.2010)
    Octavia - přilejeme oleje do ohně :o) (28.12.2009)
    Skúsenosti: Honda Accord Sport 2.0 (29.11.2009)
    Zkušenosti: BMW 318is (21.11.2009)
    Jaguar X-Type 2.1 V6 SE r.v. 2002 (01.11.2009)
    Zkušenosti: Fiat Brava SX 1.4 a 75tkm (25.10.2009)
    Zkušenosti: Audi TT 1.8T (25.10.2009)
    Test: Seat Leon II 1.4-16V 63kW (18.10.2009)
    Zkušenosti: Honda Civic 1.3 hatchback (11.10.2009)
    Zkušenosti: Peugeot 106 (04.10.2009)
    Zkušenosti: Opel Astra G 2.0 DTI (28.09.2009)
    Lehčí pojednání o nesmrtelné Škodě 1203 (17.08.2009)
    Drákula - Dacia 1310 Break (09.08.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 (02.08.2009)
    The heartbeat of America: Camaro (19.07.2009)
    Nissan Tiida, aneb vůz, který nikdo nechce (06.07.2009)
    Test: VW Golf III 1.4 (31.05.2009)
    Test: Fiat Palio 1.2 (04.05.2009)
    Zkušenosti: Seat Ibiza 2009 (22.03.2009)
    Test: ZuFuss 2.0 BioPower (28.02.2009)
    ŠeSTihvězdičkový výběr (08.02.2009)
    Dlouhodobé zkušenosti s Audi A6 Avant Quattro 2.5TDi (11.01.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 Zetec (04.01.2009)
    Test: Seat Ibiza 1,4 16V @ Tenerife (07.12.2008)
    Test: Citroën Xantia 1,6i (07.12.2008)
    Skúsenosti – OPEL VECTRA 2.5 V6 CDX (02.11.2008)
    Test: Honda Civic 6. generace (14.10.2008)
    Test Mercedes – Benz A 150 (05.10.2008)
    Zkušenosti: Suzuki Ignis 1.3-16V (28.09.2008)
    Test: Hyundai Getz (21.09.2008)
    Zkušenosti: Renault Clio 1.6 16V (RSi) (14.09.2008)
    Test: Audi A3 TDi-PD 77kW (20.07.2008)
    Nová Ibiza - jaká je? (22.06.2008)
    Test: Toyota Avensis 2.0 16V '98 (08.06.2008)
    Test: Toyota RAV4 (27.04.2008)
    Test: Škoda Fabia HTP (13.04.2008)
    Fiat fperle (Bravo II 1.9 JTDM 16v) (06.04.2008)
    Zmrdí test: PRAVDA o štvorvalcovom Chevrolete Spark 1.0 (30.03.2008)
    Zkušenosti: Chevrolet Lacetti 1.4 (24.03.2008)
    Test: Volvo FH13 (16.03.2008)
    Zkušenosti: Toyota Yaris 1.0 (09.03.2008)
    Test: Subaru Outback 01 2.5i AT 115kW LPG (02.03.2008)
    Test: Ford Escort 1,6 16V (98') (24.02.2008)
    Test: Škoda Octavia II Combi 4x4, 2.0 FSI (03.02.2008)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia (30.09.2007)
    Test: Tatra 815 S3 (27.08.2007)
    Test: Citroen XM (11.08.2007)
    Test: Toyota Corolla 1,3 16V STD (22.07.2007)
    Citoren AX 1,4 GTi (01.07.2007)
    Test: AM General 1/4 ton truck tactical M151A2 (10.06.2007)
    Test: Ford Focus II 1.8TDCi po 35 tisících (03.06.2007)
    Test: Ford Focus 1.6-74kW (03.06.2007)
    Test: Fabia 1.9 SDI (28.05.2007)
    Test: Piper L4 (05.05.2007)
    Test: Volvo 850 T5 (01.05.2007)
    Test: Škoda Suberb 1.9TDI (01.05.2007)
    Zkušenosti: Kůň (16.04.2007)
    Zkušenost: Škoda Roomster (01.04.2007)
    Zkušenosti: 605 (17.03.2007)
    Test Mercedes Benz W123/200T (05.02.2007)
    Zkušenosti: Německý drak (Trabant 601) (25.12.2006)
    Zkušenosti: BMW E36 320i (03.12.2006)
    Test: Citroën C1 (26.11.2006)
    Test: Mazda 6 (26.11.2006)
    Test: Fiat Uno (19.11.2006)
    Test: Lincoln Town Car (22.10.2006)
    Test: Škoda Roomster Style 1.4 16V 63kW (08.10.2006)
    Test testu: Škoda Roomster 1.2 HTP (05.10.2006)
    Zkušenost: Ford Focus II 1.4 Zetec (29.09.2006)
    Test: Škoda Forman (16.09.2006)
    Test: Citroen Saxo 1.5D (16.09.2006)
    Test: Honda Civic 8 (16.09.2006)
    Test: VW Lupo 1.7SDi (10.09.2006)
    Test: Ford Mondeo 2.5 V6 Duratec (11.06.2006)
    Test: VW Sharan (11.06.2006)
    Zkušenosti: Peugeot 307 XT 2,0 HDi (04.06.2006)
    Test: Peugeot 405GLD (01.05.2006)
    Test: Ford Mondeo TDCi automat (12.03.2006)
    Test: Ford Mondeo 1.8 (12.03.2006)
    Test: Peugeot 307 (05.03.2006)
    Test: FV Passat 1,9 tydy (26.02.2006)
    Test: 2x fiesta do města (17.02.2006)
    Test: Drážďanský zázrak (17.02.2006)
    Der Führer: BMW 730d (12.02.2006)
    VAZ 2103 - vôňa kože a benzínu (09.02.2006)
    Test: Fulcrum (30.12.2005)
    Test: Renault Twingo II.... (11.12.2005)
    Test : Audi Coupe GT - NG a KX (04.12.2005)
    Test: MCC Smart CDI (28.11.2005)
    Test: Daewoo Matiz 0.8 (20.11.2005)
    Honda Civic 7... (25.09.2005)
    Test : Citroën C3 1.1i SX (11.09.2005)
    Test: Suzuki Swift 1.3 GL (21.08.2005)
    Test: Octavia? Myslím že spíš ano! (04.07.2005)
    Test: Alfa Romeo 33 16V (19.06.2005)
    Test: BMW 324d po čtyřech letech (12.06.2005)
    Test: Škoda Octavia II 1.9TDI PD (29.05.2005)
    Test: AAA Auto Praha (24.04.2005)
    Test: BMW fünf drei fünf (24.04.2005)
    Test: Schade hundertdreisig GL (31.03.2005)
    Test: Fabia po 25 tisících (20.03.2005)
    Test: Renault 25 Baccara (12.02.2005)
    Tatra T613 – svědek geniality a rozvratu (30.01.2005)
    Test: Cordoba po 15.000 km (30.01.2005)
    Test: První seznámení s chevroletem niva (08.08.2004)
    Test: Seat Cordoba II 1.4-16V (20.06.2004)
    Test: VW Golf V 1.4-16V MPi (02.05.2004)
    Test: VW Polo 1.2HTP (14.03.2004)
    Test: Renault Scénic II 1,9DCi (19.10.2003)
    Test: Škoda Octavia 1,9TDi (23.03.2003)
    Test: Škoda Felicia (22.12.2002)
    Test: Škoda Fabia 1.4MPi combi (23.06.2002)

    [Akt. známka: 1,21] 1 2 3 4 5

    ( Celý článek | Autor: Týpek | Komentářů: 51 | Informační e-mailVytisknout článek )

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.