D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Výkon v praxi - Renault 1,4 Tce 130
    (ze dne 01.02.2015, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 02.02.2015 10:36:11     Reagovat
    Autor: Vasek - Vasek
    Titulek:Normalni, mirne podprumerny turbobenzin s primym vstrikem
    Autorovy mereni jsou tak nejak ocekavatelne.

    Vysledky nejsou nijak oslnive, zato nejsou ani nijak extremne spatne.

    Pro srovnani s koncernem, 1.4 TSI v Octavii III - srovnani to neni uplne fair, 1.4TSI je modernejsi motor.

    Krivky:
    http://rototest-research.eu/spec/view/png/graph/STR-07031402-kW-Nm-C.png

    1.4TSImotor je pouzitelny v rozmezi 1500 - 4000 rpm (oproti renaultimu 2000 - 4000 rpm) coz umoznuje pouzit delsi kvalty - a konsekventne nizsi spotrebu. Ma vyssi kroutak (cca 220 Nm oproti renaultim 190). Slabsi, ale ne o moc.

    Kde je rozdil velky, je ale spotreba.
    Renault - prumer 8 litru
    http://www.spritmonitor.de/en/overview/41-Renault/372-Megane.html?fueltype=2&constyear_ s=2010&constyear_e=2011&power_s=96&power_e=96

    Octovka - prumer 6,77 litru
    http://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=2&constyear_ s=2013&constyear_e=2015&power_s=103&power_e=103

    Momentalne jsou nejlepsi turbobenziny (v konfencnich autech) koncernove TSI a Fordi Ecoboost.

    Ale ani ten TCe neni spatny, pokud bylo auto pri prodeji prislusne levnejsi.

     
    Komentář ze dne: 02.02.2015 17:06:25     Reagovat
    Autor: lada11 - ladin
    Titulek:Re: Normalni, mirne podprumerny turbobenzin s primym vstrikem
    1.4 TSI a 1.8 TSI mam sanci docela casto otestovat v praci a naprosty souhlas. U sluzebaku neresim prizovaci cenu ani servis a pak jsou tyto motory naprosto bez vyhrad, vykon z meho (soukrome mam 1.4 atmosfera benzin nejmenovane znacky) pohledu super, zrychleni "vodspoda" navykove, spotreba (vzhledem k vykonu) prekvapive extremne prizniva. A to prestoze spotrebu sluzebaku neresim a zkousel jsem mody dobytek, duchodce a kompromis "jako moje auto".

    Na Ecoboost jsem od majitelu slysel jen chvalu. Priznavam se, jsem konzervativni a trojvalci 1.0 jsem dosud neuveril, ale 1.5 bych rad vyzkousel.

    Komentář ze dne: 03.02.2015 08:22:20     Reagovat
    Autor: Bubak-GS - Bubak-GS
    Titulek:
    ..jo potvrzuju ten Ecoboost od Fordu. Mam dvoulitr, 4 roky, 120.000 km.. bez problemu, jede pekne. A v rodine mame noveho Logana MCV s motorem 0.9 Tce - taky to neni uplne zoufalstvi, jede to po zabehu velmi pekne (vzhledem k vaze auta).

    Komentář ze dne: 05.02.2015 21:24:50     Reagovat
    Autor: Tycoon - Tycoon
    Titulek:Překvapivé
    Jede to překvapivě dobře na nižší i vyšší převodové stupně. Ale dost mě vyděsila ta vysoká spotřeba při akceleraci na nejvyšší šestý převod, to snad benzín někde odkapává z nádrže.
    Mám 2.0 MPI v o něco lehčím autě a akceleraci to má pomalejší. Ale zas to tolik nežere.

    Komentář ze dne: 14.02.2015 16:36:33     Reagovat
    Autor: etj - etj
    Titulek:průběh
    Říkejte si o mě, že jsem ze staré školy, ale tenhle průběh výkonu a kroutícího mmomentu mě absolutně nevyhovuje. Osobně odzkoušeno na 1.8 TSI. Nemám prostě rád ten extrémní kroutak odspoda a pak prostě najednou nic. Jinak co se spotřeby týká, tak jak tenhle.1.4, tak to TSI má šílené hodnoty. Já s atmosférou 2.5 R6 jezdím též za 7,5 a co se dynamiky týče, nedá se to srovnávat samozřejmě. Prostě beru tyhke turbobenziny jako zlo, bohužel nutné zlo :(

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.