D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Autíčko s píšťalkou: Golf VI 1.4 TSI (118kW) Hájlájn
    (ze dne 23.05.2010, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 23.05.2010 22:13:22     Reagovat
    Autor: drgi - drgi
    Titulek:autor
    preco je tam podpisany dfens, ked to dfens zjavne nepisal?

    Komentář ze dne: 23.05.2010 22:19:16     Reagovat
    Autor: kuba - Kuba
    Titulek:??
    Jestli to fakt psal DF, tak buď u toho kouká na hokej nebo si mastí vohon.. jinak nechápu to výrazný množství hrubek...

    "jízdní stil"
    "mi vám ho dovezeme.." (nebo jak to bylo..¨)

     
    Komentář ze dne: 23.05.2010 22:50:56     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re: ??
    Moje chyba, omlouvám se. Už jsem to opravil.

    Komentář ze dne: 24.05.2010 00:29:28     Reagovat
    Autor: viro - viro
    Titulek:
    Nechci urazit, ale Golf? To není auto, ale diagnóza :-)

     
    Komentář ze dne: 25.05.2010 19:15:51     Reagovat
    Autor: skip - skip
    Titulek:Re:
    Jakkoli má Golf image tuzerského vozidla, v případě VI se nabízí otázka - je v nižší střední aktuálně na trhu něco, co by se mu po stránce komfortu, kultivovanosti, interiéru, kombinace výkonů a jízdních vlastností vyrovnalo? Svezl jste se v tom? Sorry, ale např. od dosluhujícího Focusu je to rozdíl minimálně třídy (jedině ty jízdní vlastnosti jsou srovnatelné). A slabší 1.4 tsi se dá ve slušné výbavě pořídit lehce přes 400 tisíc.

    Komentář ze dne: 24.05.2010 00:48:06     Reagovat
    Autor: Caleb - Caleb
    Titulek:Vrzani spojky?
    Nevim, jestli je to to same, ale spojka mi pri prudsim rozjezdu kratce zavrzala na Felicii a ted i na Focusu. Chapu, ze Golf je koncernove uberauto, ale treci princip spojky je vsude stejny.

    Komentář ze dne: 24.05.2010 01:54:54     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Jazyková úroveň:
    Proč si, sakra, tolik lidí myslí, že recenze aut na tomto webu musí být napsaná takovýmto jazykovým mlamojstylem? Jestli je to pořád jakási parodie na zmrdispeak, tak se z parodie postupem času stala stejně primitivní věc; jakési znamení členství ve smečce, říkající: "Jsem-TAKY-jeden-z-vás-zmrdobijců-a-proto-budu-psát-jak-idiot".

    A pak taky nechápu, že někdo dobrovolně zaplatí předražený produkt Bratwursttechnik Gmbh., tj. obere se o desítky až stovky tisíc korun, a pak řeší, zda ROČNĚ zaplatí za zákonné pojištění pět nebo osm tisíc.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2010 03:15:30     Reagovat
    Autor: Cadrian - Cadrian
    Titulek:Re: Jazyková úroveň:
    Mně byl tenhle příspěvek povědomě podezřelý a nejednou koukám a to jsi Ty, Jardo :D

    Komentář ze dne: 24.05.2010 09:34:00     Reagovat
    Autor: elan - elan
    Titulek:
    Věděl by někdo jak je to se spolehlivostí/poruchovostí motorů TSI?

     
    Komentář ze dne: 24.05.2010 13:37:09     Reagovat
    Autor: msk - msk
    Titulek:Re:
    Na to je este asi skoro reagovat. Ta elektromagneticka spojka, neni to myslene na kompresor klimy? Inak 8l mi pride dost vela, neviem ako velmi s tym prasis, ale aj tak. Co sa tyka servisov, je to katastrofa, vacsinou su to uplni kokoti. Ja som mal s ceed'om na servis asi stastie, mozno je to tym, ze je to priamo importer.

    Komentář ze dne: 25.05.2010 11:33:15     Reagovat
    Autor: jura1 - jura1
    Titulek:1.4 tsi zkusenosti nekdo ?
    uz asi pul roku - pokukuju po leonovi 1.4 tsi / 92kW, predvadedcky jsou okolo 300kKc bez DPH, da se najit i levnejsi v bazaru.

    pokud mate zkusenosti s touto motorizaci / autem - sem s nimi ;)

    a vyzva pro D-FENSe - pokud chce zkusit bazarni liposukci ( nechci slevu zadarmo ;)

     
    Komentář ze dne: 25.05.2010 19:31:02     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re: 1.4 tsi zkusenosti nekdo ?
    Zkušenosti:

    Výbornej kchár a skvělá volba. Jede to na tuzemský poměry dost. Motorek je lehký, jde výborně za plynem, při řazení slabě odfukuje a má drsnej zvuk. Tomu člověk snadno podlehne, takže spotřeba letí nahoru. Přesné řazení, výborné řízení, tuhej podvozek. Nevýhoda: tvrdý sedačky, industriální vnitřek, relativně malý kufr a malá díra do něj. Horší viditelnost z vozu dozadu a do stran, trochu klaustrofobní. Nepřehledný rádio z Ibizy. Debilové v oktáviích ftédéíčku s tím chtějí závodit, na což nemáte pokaždý náladu, ale když jo, tak jednou rukou sevřít volant na dvanácti hodinách, druhou uchopit malou řadící páku, podřadit z šestky na čtyřku a go. Nemají šanci.

    Sleva:

    Vzhledem k bonitě TSI 1.4, pro které neexistuje dostatečná výrobní kapacita a kterých je na trhu pořád ještě nedostatek, bych od toho mnoho nečekal. Z bazaru bych to nebral, to auto se začalo prodávat v létě 2008, takže po dvou letech ho normální lidi nestřílejí do bažiše. Takové auto je nejspíš crashnutý nebo kchár z leasingu

     
    Komentář ze dne: 25.05.2010 20:49:24     Reagovat
    Autor: damp - damp
    Titulek:Re: Re: 1.4 tsi zkusenosti nekdo ?
    Známý má tenhle motor v Tiguanu.
    A i přesto, že Tiguan je o dost větší (a těžší) auto než Golf a má podstatně horší aerodynamiku, pěje na motůrek jen chválu.

    Vychvaluje živost, chuť jít do otáček a lineární zátah.
    Tolik už nevychvaluje spotřebu - údajně mu to běžně papá 10 - 12 litrů, což na 1.4 není málo
    (ale jasně - odpor vzduchu, hmotnost, Haldex...).

    Předtím jezdil s nafťákama a teď tvrdí, že už by neměnil.

    Otázkou zůstává, jak to bude u motorů políbených múzou downsizingu s dlouhodobou spolehlivostí a výdrží...

     
    Komentář ze dne: 25.05.2010 22:29:06     Reagovat
    Autor: jura1 - jura1
    Titulek:Re: Re: Re: 1.4 tsi zkusenosti nekdo ?
    klaustrofobni mi Leon neprisel,svara mel pry dost mista i za ridicem,verim, ze motor vydrzi 100kkm,to mi urcite staci. jsem linej a pomalej ridic,volant drzim na 6h nebo kolenem, s nikym nepotrebuju zavodit ;)

    zajima me ten moturek, prece jenom si ale penize netisknu a bazar nabizi odpocet DPH i slevu. zda se, ze je to zabavenej leasing.koupeno cerven2008.jezdil asi rok+- v zime 2009 byl zapadanej snehem v bazaru.poslali ofocenej technicak i jmeno nejakyho pepy, co mu to asi vzali.Ale leasingovka tam neni:(povoden snad 2 roky nebyla.slibili,ze si muzu pripojit diagnostiku(uz vidim slevicku za tech "udajnych" 19500km:)

    v cem tam muze byt zadrhel ? da mi bazar nejakou zaruku 6 mesicu na skryte vady ? a plati pri koupi vozu na firmu ? ... asi se neptam na spravnem miste,ale muzu pak slibit recenzi ;)

     
    Komentář ze dne: 26.05.2010 13:35:56     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re: Re: Re: Re: 1.4 tsi zkusenosti nekdo ?
    Ano, za řidičem je místa dost, já si sice za sebe nesednu, ale kdybych byl o nějakých 7cm menší, tak by to asi šlo

    6.2008 je jeden z prvních leonů TSI, viděl bych to na bývalé předváděcí auto, v 7.2008 jsem měl problém najít v Pze předváděčku. Zkusil bych ho trackovat podle VIN, co se na něm kdy opravovalo a kde bylo kým koupeno.

    Bazar sice verbálně může dát záruku na cokoli, ale bohužel s "zárukou na skryté vady" nelze počítat. De iure je to ojeté auto a těžko se dokazuje, že tam nějaká závada byla přítomna v okamžiku koupě a nevznikla běžným opotřebením. Při koupi "na firmu" je situace ještě trochu horší, pokud jde o práva kupujícího, neplatí některé záruky dané občanským zákoníkem. Odvezl bych ho se svolením do servisu.

    Ohledně životnosti motoru bych si nedělal starosti.

    Pokud jde o prověření reálného stavu tacho, nenapadá mě, kde bych ho u Leonu hledal. Možná si to někam loguje motohodiny nebo tak něco, ale záloha paměti tachometru tam není. Anebo někdo poraďte.

     
    Komentář ze dne: 27.05.2010 15:30:34     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re: Re: 1.4 tsi zkusenosti nekdo ?
    "Debilové v oktáviích ftédéíčku s
    tím chtějí závodit, na což
    nemáte pokaždý náladu, ale
    když jo, tak jednou rukou sevřít
    volant na dvanácti hodinách,
    druhou uchopit malou řadící
    páku, podřadit z šestky na čtyřku
    a go. Nemají šanci."

    Jasně. Levačku na volantu na dvanácti, pravačku na šaltrpáce, pak taky nezapomenout naklonit tělo do polohy na dvou hodinách a rovný kšilt otočit do směru 11 hodin, a hlavně si hodně sklopit opěradlo sedadla, aby člověk měl ten správnej mazácky závodní posaz.

    (Tohle přeci nemohl napsat D-FENS!)

     
    Komentář ze dne: 27.05.2010 19:01:37     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re: Re: Re: 1.4 tsi zkusenosti nekdo ?
    To jsou ale píčoviny.

    U Leonu TSI je to třeba takhle dělat, protože má malý volant a když se chce jet rychle, je třeba často a rychle řadit. Já sice chápu, že ukázněný konzument kampaně "Nemyslíš, uvěříš" jezdí s rukama na volantu v pozici 14:45, protože to říkal herec Soukup ftelevizi, ale jinak je praktičtější držet volant nahoře. Tip pro nedělní výlet: Dají se tak projet i 90° zatáčky a na výjezdu z ní se tam tou volnou rukou napálí třeba trojka, sešlápne se plyn na zem a v zrcrátku pobaveně sledujeme brunátný ksicht majitele oktáfky ftédéíčku ftunigu sčipem. Kdo nezkusil, neuvěří.

    Speciálně pro Vás, sedadlo si můžete nastavit podle momentální potřeby komfortu nebo jak manželka dovolí, a čepici v autě nenosím, protože mi tam neprší.

     
    Komentář ze dne: 29.05.2010 23:35:53     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re: Re: Re: Re: 1.4 tsi zkusenosti nekdo ?
    Existence této kampaně je mi známa, ale to je tak vše.

    Držení 14:45 není správné kvůli nějakému herci, nýbrž proto, že v takové poloze je vedení vozu nejjistější a nejpřesnější. Na druhou stranu je pitomost mít ruce takto křečovitě ve všech režimech jízdy. Netuším, co BESIP či kdo valí občanům do hlav ve svých kampaních (a je mi to fakt fuk), ale pokud tvrdí, že držet volant 14:45 je nutné vždy, jsou to pitomci.

    Nicméně:
    Myslet si, že při dynamické jízdě je praktické držet volant nahoře, je poněkud humorně krátkozraké. Buď to pramení z neschopnosti řídit vůz oběma rukama a při tom zvládat manuální převodovku, nebo ze skutečnosti, že Vaše dynamická jízda není dynamická natolik, abyste náhle zjistil, že jednou rukou vůz nedovedete udržet na silnici. (Doporučuju vyzkoušet si opravdu dynamickou jízdu někde na okruhu, nejlépe mokrém.) Při jízdě stylem "pandoktorsekochal" taky někdy držím volant na dvanácti a taky ujíždím tédéýýčkám. Nicméně to není dynamická jízda.

    Je každého věc, jak jezdí, jak sedí, jak drží; já mohu jen doufat, že ti "chytřejší, zdatnější, zkušenější a ohleduplnější, kteří myslí a nezaplatí," mě nikdy neohrozí.

    Komentář ze dne: 26.05.2010 17:42:36     Reagovat
    Autor: a2a - Neregistrovaný
    Titulek:
    Priatelia mam tu re Vas vsetkych jednu uzitocnu informaciu ohladom novinky ktoru zacali s radostou pouzivat slovenski PaCH. V novych passatoch maju nainstalovany radar, co nie je ziadna novinka ale pozor! Tymto new feature Vas zmeraju aj zozadu t.z. blizite sa ku nim po dialnici 170 kou tak vas myju skor ako ich predbehnete.
    Dalsie upozornenie smeruje do sfery emocionalnej. Ide o ich new style ako si zarobit na dovolenku:
    Idete si medzi 130-140 po slovenskej dialnici ked sa pred vas z praveho pruhu strci passat a spomali asi tak na 110. Takto vas necha ist za sebou nech 1min a zrazu ide zrychlovat. Vy ste uz trochu vytoceny z toho co za debila ma tu brzdi a potom zrychluje, zrychlujete s nim. Zrychlite na tachometrovych 140 a kaslete na debila nech si ide. Lenze debil spoaly a pocka si na vas aby vam zasa predveidol pruznu jazdu v lavom pruhu na 110. Nasratie clovekom uz bubla tak si ovie ze toho blba predbehnem nech mam pokoj. Blb pred vami zacina zrychlovat a vy s umyslom ho predist tiez. Idete 160 potom u 170 a zasa si poviete ok nech si ide kde chce aspon sa vam strati z oci. Ale nie na slovensku. Passat sa rozhodol spomalit a zasa som ho dobehol v lavom pruhu dialnice pri zavratnej 110. Akonahle som ho dobehol zacal zrychlovat a ja uz pevne rozhodnuty ho predist tiez. Takto sme sa dostali az po 190 kde som si zasa povedal ze staci naco nech ide. Ale mily passat zacal spomalovat az na 100 pricom sa mi zrazu uhol do praveho pruhu. Tak som ho v 110ne predbehol a co sa nestalo..v patnom zrkadle vivim ao sa rozohrala svetelna hudbe zaplatena aj z mojich dani a uz sme aj spolocne zastavovali koprirujuc cestu passatu ktory ma uz stihol znovu predist.
    Vysledok: Slovenski policajti,strazci nasich zivotov na dialniciach pred zakernymi piratmi sa ukazali ako spravne uderka. Namerali mi 162-ziadna reakcia, potom vraj 178-ziadna reakcia, a nakoniec sa im asi konecne ulavilo pri 194. Je zaujimave ze nereagovali pri rychlosti 162 kedy mali jednoznacne zasuahnut a svojim konanim dovolili aby sa rychlost este zvysila. Otazka znie: Islo tymto policajtom o bezpecnost a plynulost cestnej premavky alebo im islo vyhradne o to aby niekoho nachytali na co najvyssej rychlosti?? Pripominam ze ziadne vystrazne blikacky a ine features nemali zapnute-tie zapli az vtedy ked si ma isli odchytit. Ubohost slovenskej policie nepozna hranic preto vam vsetkym doporucujem si davat velky pozor na tychto novodobych janosikov ktory s radostou provokuju a potom buzeruju normalnych soferov ale tie najvacsie hovada su im stale nedosiahnutelne-toto sa ale nezmeni pokial ich sefom bude taky alibista ako je minister vnutra Kalinak. Fuj!!!

     
    Komentář ze dne: 27.05.2010 20:57:22     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re:
    Diky za info, bude se hodit.
    Asi bych si nechal prehrat zaznam a pozadoval vysvetleni jejich chovani. Pokud by se teda nespokojili s nejakym maym obolusem. Na kolik te ta sranda vysla?

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.