D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Laguna II 1.6 16V – Vesnické GT
    (ze dne 21.06.2015, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 21.06.2015 21:41:08     Reagovat
    Autor: XXE - X18XE
    Titulek:
    Sem tam docela vtipně napsáno. Jen jsem nepochopil, jestli to Boulogne – tam, co dělaj ty špagety je taky myšleno jako vtip. Pokud na to někdo skočil, tak nabízím spíš variantu, že boloňské špagety se jmenují podle italského města Bologna.

    K těm nevýhodám: šestka v převodovce by asi byla k ničemu, ten motor na ni nemá dost síly. A že ji dieseloví ochcávkáři neuznávají? Ani se nedivím – to je sekta, která se vymyká normálnímu uvažování. Jednou jsem dokonce četl v jakési diskusi na provařeném autoserveru, kde pod článkem o škodovkách nějaký myslitel napsal, že když by k nim do firmy přijel obchodník v Laguně (a ne v Oktávce nebo v Rapidu), tak by si o něm myslel, že je vůl, nebo tak nějak.


     
    Komentář ze dne: 22.06.2015 21:20:40     Reagovat
    Autor: Dachsmeister - Dachsmeister
    Titulek:Re:
    Tak kdyz ma silu na udajne veledlouhou 5 co ve 130 toci 3300, tak by 6 asi zvladl taky. Ale vyssi vyrobni naklady na strane jedne a konkurence bez 6 na strane druhe byly asi na prelomu stoleti tim pravym duvodem 6th gearless prevodovky.
    Jinak az na tu absenci reportu o sukani prumerna recenze, v niz lze najit mezi radky jeden z duvodu, proc nekteri lidi jezdi po dalnici <130.
    Tak at Vam jezdi! ;-)

     
    Komentář ze dne: 22.06.2015 21:52:18     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re:
    To vsetko zalezi na vyslednom prevode a na tom co chceli konstrukteri pridanim dalsieho stupna prevodovky dosiahnut, ze? Tych 3300 rpm na najvyssi prevodovy stupen mi pripada tak akosi normalne. V rodine prevadzkujeme uz niekolko rokov japonsko - americku sesternicu sucasnej Laguny, Altimu L32. Ta tiez toci 3300 pri 130, ale na sestke...


    Komentář ze dne: 22.06.2015 10:08:42     Reagovat
    Autor: Hubert - Hubert
    Titulek:Opět neúplná recenze!
    Chybí mi tam informace, kterak majitelé TDI soptí, když je tohle předjede a jak chtějí závodit.
    No a taky to, jak se v tom šuká :-)

    Komentář ze dne: 22.06.2015 17:32:40     Reagovat
    Autor: DanBlack - DanBlack
    Titulek:1.6 16v
    Mám stejný motor v Scenicu a na nedostatek výkonu si teda nestěžuju. Jasné, pod 3tis./ot. se mu moc nechce (to je dobré tak na skákání po městě), ale když se trochu přišlápne jede víc než pěkně... 8-)
    Beru ho jako příjemnou kombinaci rozumné spotřeby (v nízkých otáčkách) a slušného výkonu (když se natáhne přes 4tis. ot.)

    PS: Ochcáfkáře seru...úplně strašně...vždycky se z nich temně kouří... :D

    Komentář ze dne: 28.07.2015 17:21:11     Reagovat
    Autor: Hoot - Neregistrovaný
    Titulek:Laguna
    Mam taky lagunu 2 ale po faceliftu a 2 litr turbo se 150kw ;) v uplne plnej palbe a nemuzu si stezovat, super jizda a auto se nesere... papa 8-10. bezklicovej vstup a starovani mi muzou zavidet skoro vsichni ;)

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.