|
|
Dotyčný zpěvák (jehož jméno jsem od přečtení článku zapomněl) je tedy motoristické hovado, přesně takové, z jakých si tady rádi děláme srandu. Ale napsat článek jen o tom?
Taky se mi nelíbí stěžování si na úroveň rádií: Je to hrůza, ale snad vás to někdo nenutí poslouchat násilím.
|
|
|
Ale ono to smysl má, protože OSBID úzce spjat s tímto webem se snaží apelovat na zdravý rozum řidiče a nejmenší regulace. MD se snaží apelovat aspoň na nějaké řidiče pomocí, sice zmršených, klipů. Jsou osobnosti, které se i snaží ze svého postavení apelovat na zdravý rozum řidičů, těm ovšem není dáno tolik prostoru v mediích. Ale dementům, kteří vypráví jak se krásně prasí a policajty oslní svým úsměvem a podpisem těch je v TV a časopisech habaděj. A to roztáčí neuvěřitelnouo spirálu, kdy se toho pitomečkové bez vlastní hlavy a soudnosti chytaj, prasí na silnicích protože za 1. on hvězda prasí taky a za 2. pak se může chlubit u píva jak je taky drsnňák jako ten Ztracený jak on jezdí úplně stejně a hned je puberťaček král. A to má za následek větší nehodovost a úmrtnost - vládní a policejní špičky začnou bít na poplach a vyústí to v další buzeraci a větší nárazový výskyt monocajtů v terénu (a že od ledna se nějak moc snažej je alespoň v Praze a na sever od Prahy dost vidět) - což vyústí ve větší počet bodů pro řidiče kteří sice nepotřebují honit si ego prasením ale překročili rychlost na krásné přehledné silnici o pár km nad limit. BTW možná to souvislost nemá, ale je s podivem že první hodně tragický víkend se stal po vydání oslavného článku na motokokoty a prasáckou jízdu.
|
|
|
Tohle prostě podepisuju a víc nemusím dodávat
|
|
|
já si jeho jméno našel v úvodu článku, poté jsem vygooglil co to je a toho člověka jsem nikdy neviděl, ani nevím, že je to slavík. Jestli zpívá jako řidí ... škoda na něj ošoupávat klávesnici
|
|
Jsem zcela v soku, ze Kadel Kot, neni Zlatym slavikem za rok 2008. Mankote, co se to u nas deje?????? Copak svet uplne zesilel???
Hynku, Vileme, Jarmilo.....!!!
Posledni konstanta meho zivota rozplynula se prave v paru...
|
|
|
Jak to, že není? Je.
V článku zmiňovaný vyhryz je pouze jakýmsi "ojebem roku" nebo kýho čerta.
|
|
..co je to za vola.. ten zpěvák ? .. ..jsem si to pustil a málem jsem něco upustil.. ještě že jsem měl po ruce něco od Infected Mushroom .. uff
|
|
|
Předpokládám že když mluvíte o infikovanejch mašrůmech, nemyslíte tohle:
http://www.badgerbadgerbadger.com/
:-P
|
|
|
|
|
Tywole, jsem na to koukal a čekal na konec. A on pořád nikde. Ono to asi nemá konec...
Jo a udělal se mi z toho tik.
|
|
|
tak to vám musím doporučit ještě fotbalovou variantu (odkaz dole Football Badgers)...
třeba se ten tik srovná
:-P
|
|
Moje otázka snad nebude zas tak mimo téma, hudba se ve článku zmiňuje. Svobodně si chci zapnout jiné rádio nebo TV program kde by nekrákoral Marek nebo hit "Jsi jako já" od hvězd Óčka, ale jsem vedle. Poraďte nějaký rádio či TV kde hraje Jazz & funky. Na webu to celkem problém není ale SAT TV zatím nic. Díky za radu. Já teď jsem rád s jazzfm.com
|
|
|
Podle mě není takového rádia. Snad jen ČR 2 a 3, je možno poslouchat bez pocitu, že je mu sráno na hlavu.
|
|
|
a co treba last.fm? tam ti pusti co si budes prat
|
|
|
radio CD. na vetsine radii ma od vyrobcu zabudovany specialny a nepredefinovatelny gombik s predvolbou ;)
|
|
|
Web: http://www.play.cz/styl-svet-jazz (40 jazových rádií na výběr - celkem přes 500 rádií)
U sat TV: (19.2 st. vých) Deluxe Music zaměření na (groove, lounge a jazz)
|
|
Nevim, jestli je vhodny pod clankem o zmrdech fenomenu cesstvi a fabiich f-eresku zminovat takovej nevkus, jako je impreza, ktera se prodava v barve oktavky rs ale navic s velkejma zlatejma kolama jak z kolotoce... vlhkej sen kazdyho oktavkare, ale kazdej ma svuj vkus no.
|
|
|
Imprezu bych nehaněl - narozdíl od votuzidel jezdí adekvátně k tomu jak vypadá. A autor třeba nemá WRX STi, ale něco civilnějšího.
|
|
|
No, řekl byvh to spíš obráceně. A to, že Vochcáfka Rychlý Saze se prodává v barvě Imprezy WRX STi. :-P
|
|
|
Jo, asi tak by to mělo bejt. Imprezu lze považovat za sportovní vůz i když to není zrovna specifikace WRX, kdežto Vochcáfku feresu za sporťák označit nelze i když by si to jejich majitelé tak moc přáli. To, že je něco "nejsportovnějším" modelem značky neznamená, že je to skutečně sportovní vůz. Vedle Imprezy je Ochcáfka jen zastaralá a těžká zpuchlina jezdící na mazlavé svinstvo.8o)
|
|
Není pochyb, že napsat zajímavý a čtivý článek není nic jednoduchého. Kromě literárních schopností je požadována i inteligence a určitý nadhled. Problémem je, někteří jedinci, zblblí moderní dobou (kdy bloguje i velký Jirka) chtějí zdokumentovat každou svou větší myšlenku. A proto na Dfnesovi nademe i takovéto články...
1) udržet 130 v HTP problém není (jen pro pořádek - nenadržuju - doma máme naftovýho pažouta)
2) spotřeba na dálnici rozhodně není 9,5l, ale odhadem zhruba o litr a půl méně...
3) hodnocení zpěvákových kvalit zpíš zavání takovým tím čecháčkovstvím
4) srovnávat se s Dfensovou dárinkou? Tenhle "uslintanej" text? To radši toho Ztracenýho...
5) ano, na konci je důležitý zdůraznit že jsem dobrej borec... protože jen borci maj imprezy a jen ty DOBRÝ borci je choděj protahovat...
Jinými slovy - radši na dálnici potkat rádobyzpěváka, než kdekoliv jinde takovýhodle machýrka s protaženou imprezou...
|
|
|
V ideálním případě nepotkat ani jednoho z nich.
|
|
|
1) udržez 130 na rovince není v HTP problém, udržet 130 v naložený HTP na nějakém větším táhlém stoupání problém je - tak zněl původní článek v SM
2) opět se jednalo o naloženou HTP ne prázdnou
3) věc vkusu
3) srovnat se to dá - téma
4)souhlas - autor se vpodstatě snížil na úroveň toho koho kritizuje - rozhodně nepředpokládám že když protahuje imprezu tak ji neprotahuje 130 na dálnici či snad 90 normálně - ale kdo ví třeba jí protahuje výfukem.....
no aspoň je co číst a pobavit se
|
|
|
1) čo také si představujete za "naložený" a jaké táhlé a větší stoupání? Ano, pokud vezmu auto do města, posadím do něj 4 lidi a naložím ještě metrák do kufru, tak 130 do delšího kopce neudrží. Ale to asi autor na mysli neměl.
V kombíku s htp 2 lidi + cca 70 kg v kufru r10 (pha-lbc) celou cestu 145 tacho bez problémů (a to jak krátké stoupání u hlavence, tak i větší na paceřáku (i když tam v horní třetině to už nebylo ono)...
2) při ustálené jízdě po rovině nehraje hmotnost až takovou roli... (podotýkám že na zmiňovaný trase jsme měli průměr 7,9)
3) ano, ale imho to samé co váš bod 4 - autor se vpodstatě snížil na úroveň toho koho kritizuje
|
|
|
To zatížení bylo maximální povolené tj přes 500kg, co je myšleno táhlým stopáním sám nevím ale já bych si představil alespoň 1km - obvykle s pruhem pro pomolá vozidla - spíš jsem chtěl upozornit na to že autor si vybral ta čísla která se mu hodila bez vysvětlení souvislostí. A ta spotřeba pře 9l je reálná, protože aby se plně naložená fabia jen s 1,2 rozjela je opravdu nutné hodně šlapat naplyn. A u tý spotřeby na dálnici se podepsal zřejmě i provoz protože tam psali, že museli několikrát zpomalovat, když dojeli pomalejší vůz v pravém pruhu. Takže si představte 1,2 přes půl tuny nákladu a časté zrychlování ze 100 na 130 plus nějaké to stoupáníčko a je to hned. (ono za 7,7 jezdím po dálnici s plně naloženou 14let starou 1,6 od mitsubishi jinak 6-7, to asi tak k tomu zázraku techniky od VW i to porovnání 1,4 v tom článku s porovnáním zastaralé japonské techniky vyšlo pro fabii velice úsměvně, a to nehodnotím výkon a dynamiku)
|
|
|
Ano, souhlasím že s takhle zatíženým autem a popisovaným provozem je spotřeba reálná...
Ad srovnání s 14let starým motorem - výsledek je naprosto logický - motor je určený pro město a musí splňovat přísnější emisní normy...
|
|
|
Čekal jsem na takový názor.Imprezu nemám, byla to snaha o recesi.Pokud to někdo nepochopil.
|
|
|
Řekl bych že pokus o recesi je celej ten text...
|
|
|
Po mé zkušenosti s tím slabším HTP ve Fóbyji Junyjor:
1) je to zásadní problém. Nezdá se to jako problém, protože tachometr ukrutně proměřuje, takže tachometrových 130 a skutečných 130 dělí minimálně 10 km/h
2) Spotřeba je 9,5...
|
|
|
Bla bla bla...
1) Ano, pokud se na D1 nebojíma zařadit i trojku, když je to třeba, není třeba klesnout pod 120kmh. Takový způsob jízdy předpokládá, že podlaha a pedál budou mít při cestě do prahy dlouhý styk 8o)
2) Spotřeba na D1 při cestě A-B při rychlostech nad 110kmh leze na devítku vcelku běžně.
3-5) extrátský kecy
Pokud si vzpomínám, oprasen jsem byl za poslední roky i několika škodifkami specifikace RS, ale zatím žádným Subaru. Kombinuji, že eReSek bude +/- stejně jako všech Subaru dohromady.
Poslední věta je tedy spíše zbožným přáním nebo iracionální hovadinou než něčím, co by stálo na trochu reálném základě.
|
|
|
Podívej, já proti tobě v podstatě nic nemám. Bavěj tě trochu víc motorky a koneckonců - blbý kecy má čas od času každej.
Jestli tě ale můžu o něco poprosit, tak pouze o o určitou maximální úroveň "nadsázky". To se týká bodů 1 a 2.
Klidně tam napiš jak bys je na motorce všechny předjel, nebo která mašina nevodpouští...
My se pousmějem a chápavě kývneme hlavou...
a rozhodně to nebude tak trapný jako to cos napsal...
OT: psát ti, aby sis něco v praxi vyzkoušel, než o tom začneš psát bludy je zbytečný - takže - ještě jednou - prosím jen o trochu méně "nadsázky".
|
|
|
Jasan, hošku...už ti nebudu hanět tvou haťapku, když jsi za ni urazil čtvrt milionu a ukázalo se, že to nebyl nic moc nákup.
Co jsem napsal v bodech 1 a 2 jsou zkušenosti z praxe při obsazení 2 dospělými muži průměrných postav. Kdo není v problému zaháčkován jako ty, dá mi za pravdu. Jezdit se s tím dá - po městě, do 90kmh. Jinak je haťapka sandnou kořistí i pro Felišku 1,3MPI, což krásně ilustruje vývoj ve Škodifce, kdy novější model je těžší, slabší, odrbanější a hnusnější než model předchozí.
Zase si otíráš pindíka o motorky? Hele...nemusí tě mrzet, že ti na ni stará nedá prachy, protože žížalka ti motorkou nepovyroste. akorát bys si na ní namlátil, zkurvil bys materiál a zkazil bys motorkáčům už tak blbou pověst. Jen mi ji přestaň závidět, OK, škodifkáři?
|
|
|
K té spotřebě a jízdě - dobře nebudeme to tady lámat přes koleno a necháme na ostatních ať si udělaj obrázek...
Ty - (prý zkušenosti z (nečí) praxe):
Spotřeba na D1 při cestě A-B při rychlostech nad 110kmh leze na devítku vcelku běžně.
Já - komplet R10 - 145 tacho, 2 lidi + cca 70 kg 7,9
Test Autorevue - 130 km/h - 8,5 litru
Test Auto.cz> Při 130 km/h a dynamické jízdě se zatížením 2 osobami a jejich zavazadly se spotřeba vyhoupla na 8,6 l/100 km.
+ citace:
Rychlost 130-140 km/h Fabia celkem snadno udržuje i v kopcích,...
(zdroj: http://magazin.auto.cz/testy/skoda-fabia-1-2-htp-47-kw-comfort-trivalec-potreti.html)
takže jak říkám - hádat se s tebou nebudu - ať si každej udělá obrázek sám...
Jo a ještě drobnost - víš, už jsem to tady psal několikrát - škodovku nevlastním, ani v ní nepracuju. Pokud jsi dyslektik, dej vědět a já ti to namaluju...
|
|
|
Jaká drobnost?
Škodifkář nebo haťapkář, to není označení majitele konkrétního předmětu, ale název pro člověka, který má jiný násor(c) *). Podobně cyklobuzna(c) je označení tvora, který dokáže praktikovat něco jiného než*). Oba se pak ve volném čase věnují chovu žížalek, ať je to cokoliv, zatímco *) praktikuje život s krajtou (viz E.Ajar).
______________
*) Zde HonzaZZR
|
|
|
Mně stejně něni jasný, jak může Honza vědět, jakou spotřebu má fábie, když soudě dle jeho názorů by do škodovky nikdy nesed. Nota bene když to má motor typu HTP.
|
|
|
Mně stejně není jasný, jak může mjfox vědět třeba to, že kyanovodík je jedovatý, když soudě podle toho, že se tu stále vyskytuje, se ho nepokusil nadýchnout :-)
|
|
|
Mě stejně néjni jasný, jak se můžete hádat o takový pikačoviny, který jdou vyřešit prostou empirií. Vezměmež tedy sporné strany, podaďmež je do fábií, a vypustmež je na D1. (Podle mých zkušeností se průměrněrná spotřeba nepřehoupne přes 8 l/100, přičemž trasa je zhruba: mlácení po praze, D1 při rychlosti odpovídající aplikaci sdravého rosumu (C,TM), mlácení po Balíkově).
|
|
|
Jestli na tohle Honza přistoupí, bude u mě povýšen na zástupce pána Boha. P.S. Navrhoval bych jinou dálnici, než tankodrom D1, přeci jen při známých problémech s horší kvalitou Fóbijiných náprav je každá taková cesta hřebíčkem do rakve. Ale néé, nehaním, můj taťka fóbii ejčtýpý fkombajnu má a spokojenost. Též si myslím, že fóbije je pokrok oproti Felicii. Jen kdyby tam blbci alternativně montovali nějakou normální šestnáctku či osmnáctku :-(.
|
|
|
Ale vtip je v tom, že se tady nikdo nehádá - ta spotřeba je taková, jakou jsem napsal, což potvrzují i další dva nezávislé zdroje.
Jenže přijde honzík, který všechno ví a hází do placu své bludy.
Na tohle asi musí bejt "extra povaha". já když nevím, jsem zticha (v životě by mě nenapadlo s někým diskutovat třeba o chemii, kde tak akorát poznám vzorec vody). Honzík má podobnou úroveň znalostí u aut, ale bude tady do skonání světa převědčoval lidi o svejch pravdách ke spotřebě (aut který v životě neřídil), k výběru rodinnýho auta atd.
|
|
|
přece každýmu jasný:
-rodinné auto: žlutá C1
-rodinný motocykl: ZX-6R
|
|
|
Zcela správně. mjfox ovšem také netvrdí, že je kyanovodík dvakrát jedovatější, než tvrdí a píší ostatní a že příjemně voní.
|
|
Prašťe mne přes hubu prknem naplacato jestli tuhle fr.youtube.com/watch?v=tyn4qauJdAk sračku pro něj nenapsal malátný Michal.........proboha kdy už tomu kreténovi vypnou svět:)
|
|
|
Ale fuj, já na to klikl a ono je to ještě horší, než jsem čekal. Tento sliz za volantem, to opravdu nechci potkat.
|
|
Tak som si schvalne pustil menovanu skladbu. Musim uznat, ze som ten refren uz par krat niekde pocul. Ten refren je prosim pekne to prve a posledne, na com ta skladba stoji. Inaj intro outtro spieva nejaky podpriemerny afektovany krakorak, ktory nedokaze ani frazovat. Uvedeny clanok som bohuzial nemal tu cest citat v originale, pretoze svet motokokotu som kupil v zivote asi 4x a ked v kazdom vyhravala fabia, pochopil som ( posledne ked bol test ceed vs fabia, tak zaver bol ten, ze ceed je sice lepsi, ale my by sme siahli po fabii. Ze porovnavali auta z roznych kategorii, diametralne sa lisiacich priestorom,vybavou a zarukou a pri tom identickou cenou, ich nejak nesralo :)
|
|
Svět motorů možná placeně propaguje škodofky, ale dříve (za bolševických vrahů) jsem žasl, jak vychvalovali rusácké žiguly a moskály. Jak je to úsporné a pohodlné auto! Ty rusácké zgraby se tehdy (a myslím, že ani dnes) nemohly škodofkám rovnat. Tím nechci říci, že schade je dobré auto - není! Poslední dobrá auta dělali v Boleslavi v 1968 - Š 1000 MB.
|
|
|
To není pravda.Mám doma SM z té doby a třeba BMW5 dostalo za 1!Dále mám třeba test Lady 2107,a opravdu NEVYPADÁ jako dnešní placené testy škodovky!Pravdou je,že žiguly byly vždy lepší než AZPN.Vždyt škoda 105S v roce 1988 neměla ani stahování zadních oken!www.mototechna.unas.cz
|
|
|
Nevím čím to je ale ten web mi nefrčí. Mimochodem Ladou 2107 teď jezdím :-)
|
|
|
Jo a LADA 1500 papá při 90km/h,v zimě při plném topení s 5 osobami 7,5L,výkon absolutně jinde než škoda 120-130.Nesmíš s tím jezdit jak blbec.Od začátku 80tých let měli i karburátorové modely ekonomizér,s rychlostí při nesešlápnutém plynu jezdí za 0L.Škocny to zavedli až u fáva v 90tých letech o více jak 10 let později.V dobách škody 1000MB moskviče jezdily za 8L ale taky mají objem 1500ccm!A k tomu pohodlí-dnes už asi neseženeš nové prostornější a širší auto(vyjma Wartburga).Autor příspěvku evidentně dělal disidenta a záviděl sousedům auta.
|
|
|
To se račte mýlit, pane kolego. Moskvič 412 / 1500 s motorem 1500ccm OHC bylo auto srovnatelné se západními té třídy. Motor byl bonbónkem sám o sobě - jeho vývoj probíhal ve spolupráci s BMW a byl záměrně značně naddimenzován tak, aby vydržel ruské provozní a materiálové podmínky. Moskviče s tímto motorem trpěly značným nedostatkem - neměly pátou rychlost, takže výkon a pružnost motoru nebyl náležitě využit. Lady byly licenční Fiaty, ale se zvýšenou odolností konstrukční i provozní. Nechcete přece srovnávat robustní ruská auta s technicky vyspělými motory s tehdejší produkcí AZNP, že ne? To, že kvalita socialistických aut začala někdy od půlky sedmdesátých let ztrácet krok se Západem, nelze popřít. Přesto i dnes jezdí statisíce původních žigulů bez větších problémů, zatímco většina západních automobilových vrstevníků dávno hnije v automobilisticko-kapitalistickém pekle :-).
|
|
|
Já zírám. "Spolupráce s BMW" je asi nejhezčí eufemismus pro krádež a okopírování cizího designu, který jsem kdy četl. Takhle tomu neříkají ani ChiComs... Ještě napiš, že předchozí Moskviče byly výsledkem splolupráce s Opelem (pro neznalé: vyplenění fabriky a odvlečení osazenstva na Sibiř).
Poznámku o chybějící pětce a motoru nejsem schopen zpracovat. Nutnost použití vícestupňové převodovky je přece charakteristická pro motory s nedostatečným výkonem a rozsahem otáček. Všimni si, jak (ne)řadíš v T613, nebo staré Volze s trojkvaltem a jak musíš kvedlat pákou u moderních nízkoobjemových hraček a dieselů. U Moskviče je pravděpodobné, že kdybys to zpřevodoval ještě více do rychla, tak už to nebude schopno auto proti odporu vzduchu vůbec utáhnout a pokud ano, tak to vyletí z cesty. 75 HP na těch 1100kg pohotovostní hmotnosti není žádné zvláštní terno. Nevychází to u haťapky taky tak nějak?
Ten 1500 OHC motor byl konstrukčně zhruba stejně starý, jako motory, používané v té době v AZNP. Lepší karburátor (a konec konců i MPi) jde dát v podstatě na všechno.
Nechci se hádat, ale ona "zvýšená odolnost" ruských vozů mohla být taky klidně výsledkem neschopnosti ruského průmyslu vyrobit rozumně tenký plech ;-)
Kvalita socialistických aut začala za Západem zaostávat podstatně dřív. Výjimkou pouze státní úkoly a la T603, kde se polovina věcí dovážela z kapitalistické ciziny, nebo nějaká řešení z dávných dob, která ten socík přežila díky svojí genialitě a nadčasovosi (Ledwinkova roura ze dvacátých let). V těch sedmdesátých letech se to jen naplno projevilo.
Statisíce Žigulů jezdí zpravidla proto, že jejich majitelé nemají na novější auta, kterými by je mohli plnohodnotně nahradit. V NL také jezdí tisíce ještě starších Volvo Amazonů a podobných aut, protože se to vyplatí (neplatí silniční daň).
|
|
|
Setřel jsi mne právem - ohledně výše citovaného motoru jsem vycházel z informací, které byly v dílenské příručce k Moskviči 412, kterého kdysi táta provozoval. Kniha to byla velice zajímavá a čítával jsem si z ní před spaním namísto pohádek na dobrou noc :-).
|
|
|
Táta měl kdysi Moskvič 408, to byl ten se čtyřmi světly. Váha jako u Fabie, motor 1000 ccm, žralo to mezi 9 a 10 litry. Na rok výroby to nebylo špatné auto (69, stejně jako já). Byl to v podstatě do nové kastle nacpaný pohon i podvozek z Moskviče 407, což byl v podstatě starý Opel.
K té krádeži: Němci hledali svůj lebensraum na východě, takže demontáž jejich fabrik poté, co to projeli, zase nevnímám až tak špatně. Koneckonců, škody, které na východě napáchali byly větší než to, co si posléze Rusi vzali..
A ktěm ruským autům jaksi en bloc: Mám Nivu, jsem s ní spokojený. Kdybych si měl teď koupit nové auto, nebude to Fabia ale znova Niva. Je levnější a lepší. A to, že žere o litr na sto víc mně opravdu říly netrhá..
|
|
|
"...A ktěm ruským autům jaksi en bloc: Mám Nivu, jsem s ní spokojený. Kdybych si měl teď koupit nové auto, nebude to Fabia ale znova Niva. Je levnější a lepší. A to, že žere o litr na sto víc mně opravdu říly netrhá..."
Souhlas, já nerozlišuju lidi podle toho, čím jezdí, ale jak jezdí a jak se o to svoje vozidlo starají. Mnohem raději vidím udržovanou starou škodovku, než votuzenýho golfa fkšiltu a pipině nebo naprosto konfekční a tedy nijak nezajímavou současnou automobilovou produkci. Já jsem v ruských autech v podstatě vyrůstal (otecko má slabost pro ruská auta značky Moskvič) a proto jsou moje názory na ně poznamenány nostalgií :-).
|
|
|
Ano, přesně tak. Loni jsm generálkoval podvozek (včetně brzd a výfuku) teď mě čeká pohonná skupina (hlavně spojka už potřebuje vyměnit) je to bývalá pošťácká modrá, r.v. 99 tak to něco spolkne.. A taky nové gumy..
Proti Fabii velké plus: Na tom, čemu se na Vysočině říká "silnice" se nemusím bát, že se mi to rozloží na prvočinitele. Je to malé, ale po vyhození zadních sedaček hodím dozadu pár padáků, piloty na ně, 1-2 rogala se přivážou na střechu a hurá nahoru :)
Prostě potřebuju teréňáka který vydrží a Niva je logicky nejlevnější řešení :)
|
|
|
Kolik ma Niva tabulkovou spotrebu? Ma v dokladech aspon 16 v obci?
|
|
|
Tabulkově má 11,2 ovšem já mám dlouhodobou průměrnou (tankování vs tacho) 9, plus minus.. něco na cestách, něco v terénu..
|
|
|
no ale to je normál, můj bývalý Friťák měl podle údajů v TP žrát 6,8 nafty.. Jezdil za 4 - 4-5, nafty nebo řepkového oleje (Ford Escort 1,6 D, r.v. 86)
|
|
|
to jste ho asi občas tlačil. tuhle spotřebu tohle auto nemá ani ve snu. jezdil jsem v tom krámu 5 let, dokud celej neshnil, a nedostal se pod 7 ani náhodou
|
|
|
No nevím nevím, s těmi škodami na komunisty už předtím notně zplundrované zemi... Kde nic není, ani árijský Übermensch nebere. A když šlo ještě navíc velmi pravděpodobně o preventivní úder. Největší svinstva napáchali náckové na Židech a kvůli těm 90% Rusů opravdu plakat nebude.
Jinak co se týče aut, tak vcelku souhlas. Funkční ekvivalent Nivy z produkce ostatních automobilek přijde na takové peníze, že většině lidí se vyplatí překousnout její nedostatky.
|
|
|
S preventivním úderem souhlasím, já čtu Suvorova i v originále :)
Ale spálili i to, co předtím víceméně stálo.
jaké nedostatky? Je to offroad, takže pohodlí, s prominutím, sere pes. Projede, vydrží. A údržba je za pusu.no s tím pohodlím jsem to přehnal, je relativně vysoké. Na rozdíl od Fabie nemusím uvažovat, kam složím své dlouhé pavoučí nohy.. :)
|
|
|
No Niva by mohla být tišší a odolnější proti rzi, jinak souhlas, pokud člověk potřebuje auto opravdu do terénu, je poměr výkon/cena velmi příznivý.
|
|
|
Randál je jenom uvnitř, od těch všech náhonů.. Navenek je to velmi tiché auto, slyšet jsou hlavně gumy na asfaltu :)
|
|
|
Ale že zbytečně rezaví je fakt, i když jen plechy, ty nosné účka dole něco vydrží..
|
|
|
No nevim. Otec ma jeden z tech poslednich typu a poznatky jsou zhruba takovy, ze pruchodnost terenem a svetla vyska za ty prachy relativne OK, ALE - to auto je notoricky nespolehlive, kazdou chvili neco upadne. Diagnostika zavady motoru se rozsveci kazdou chvili, autorizovany servis tvrdi, ze se s tim da jezdit, jinak by to auto porad stalo u nich. Interier vypada jako u plecky z roku 80 - vsechno tam vibruje, vsechno jde ztezka, je tam hrozny randal a odevsad fouka. Maximalni rychlost na silnici je cca 100km/h. Vic by to sice teoreticky jelo, ale to auto uz je pak tak strasne nestabilni, ze se s tim bojim i ja. Misto vepredu relativne ok, v druhy rade ovsem i ja s postavou nejprerostlejsiho trpaslika ve stredni evrope sem oprenej hlavou o strop. Zpetny zrcatka jsou tragedie - i u stodvacitky byly lepsi - neni tam videt nic a jejich nastaveni nedrzi. Auto ukrutne rychle rezne. Topeni je priserne neucinne.
Vrchol vseho: auto je servisovany JEN v autorizovanym servisu LADA, kde bylo zakoupeno. Ted melo projit emisema a technickou, ale emise to nedalo ani nahodou. Proc? Prislo se na to, ze pri nejaky navsteve v servisu KDOSI ukradl katalyzator, takze je treba sehnat nahradu.
Pokud by to clovek chtel mit do garaze a obcas do terenu, pak asi ok, na "beznejsi jezdeni" to neni auto ani nahodou, bohuzel. Ani za ty prachy ne.
|
|
|
No právě, když jezdím autem já, tak se zpravidla nacházím uvnitř :-)
|
|
|
Kapitalistické fiat punto 1.2 má se vstřikováním výkon 44kw,stejně jako motory 40 let staré žiguli 1200(licence).Tak kde je ten kapitalistický pokrok?Co teprve Clio s 1.2 a 43kw.Modelů Lady 2104,2105,2107 se ještě dnes vyrobí na 300 000 ročně.
Jinak i GAZy vypadají jako ford,stejně jako LADA ale nemají s původními vzory už nic společného.
|
|
|
Neznalost? Demagogie? Naivita? Opravdu nevím jek tenhle příspěvek ohodnotit....
Každý, kdo se o auta aspoň trochu zajímá ví, že výkon motoru je je jen jedním z mnoha sledovaných parametrů. A čím se budou zmiňovaný motory lišit? Hlučnost, průběh výkonové křivky, váha a také - emise... Fiaťácký 1.2 splňuje s velkými rezervami Euro 4. Jakou normu splňuje motor z žigulíku?
|
|
|
|
Vy si vybirate auto podle toho, jakou splnuje emisni tridu? Wow!
|
|
|
A proč ne? Drobný škudlil ocení i slevu na silniční dani. Třeba.
|
|
|
Není to auto na pdnikání, nic z něj neodečítám, nikdo mi neproplatí účty za palivo..
Neřeším..
To auto prostě potřebuju, nic víc, nic míň.
|
|
|
Tak ještě jednou a pomaleji pro ty, co nepochopili - nevybírám auto podle emisí a náklady jsou mi celkem ukradený...
Ten text byl odpovědí na tuto otázku:
"Tak kde je ten kapitalistický pokrok?"
Ještě nějaké dotazy?
|
|
|
no to bych se sám rád zeptal taky :)
|
|
|
No a kde teda je ten kapitalistický pokrok? :-)
|
|
|
viz 27.01.2009 19:06:28
čti znovu a lépe...
|
|
|
No to je ale jen technický pokrok. Ten považuji za zhoubný. Zlatá plechová Lízinka. Nebo dostavník.
|
|
že Svět motorů je PR Škody VW, to je celkem pravděpodobné, a že zveřejňuje naprosté renaultoviny.
Nejspíš to bude pravda, ale za ověřování to nestojí.
|
|
Co se týče popisu zpěváka Máry, tak to podle článku vypadá na namistrovanýho magůrka v eresu. Jediné, co ho šlechtí je, že si snad na autě lecos umí opravit, takže pokud jezdí jak magor, tak aspoň v autě, které je v dobrém technickém stavu.
Co se týče světa motoru, tak je to opravdu škodamagazin, leze škodovce do zadku a zato má vždy jako první jejich nové modely k otestování.
Pokud tu někdo nadává na HTP motory, tak nato má nárok, jel jsem s fábií HTP a musím konstatovat, že to není špatný motor, ale tak do vozítka velikosti fiatu malucha, nebo trabantu, či motocyklové tříkolky jehož pohotovostní hmotnost nepřesahuje 700Kg, nikoliv do těžké fábie, která má kolem 1200kg podle výbavy. Vadí mi tam rovněž prodleva elektronického plynu a mdlé reakce, tedy auto akceleruje lépe na tempomat, než na pedál, prý by se to ale mělo odstranit čipem od CIMBU. Ani potom bych od toho nečekal zázraky, na dálnici to ani potom nebude nic moc a když to budete honit, sežere vás velkou spotřebou jako větší motory na ještě to ani nějak moc nepojede.
Proč je HTP tak rozšířené? Je to tím, že škodovka se snaží prodávat především tento motor vlastní produkce. Podle toho je nastavená cenová politika. Motory 1,4 16V jsou taky nic moc, nejdou po plynu a jsou mrtvé. Ve staré fábii byl akorát dobrý koncernový 2,0i, což byl konstrukčně zastaralý motor, ale silný a pružný a taky o asi 80tis dražší než HTP, což považuji za sprosté. V nové fábii snad ta 1,6i, ale prý ani ta není nic moc. Potom už zůstávají jedině ty disly. Podle mého názoru ve fábii chybí silný benziňák, třeba bych tam dal 1,4TSi. Koncern ho má, ale nedá ho tam, přestože by mohl. Pokud bych si koupil fábii, tak s HTP, motor vyrazim a pod kapotu namontuji 1,4TSi, i s převodovkou když to ti dementi ze škodovky sami nedovedou.
Proti subaru a RS modelům nic nemám. Někdy v nich sice jezdí magoři, ale auto zato nemůže a svezení je v tom pěkné!
|
|
|