|
Akce mi téměř projíždí okolo baráku :-) Tu trasu znám, a je to mírně řečeno hodně technická trať...
|
|
Krásná trať na vyjížďku, osobně jsem v něco takového doufal!
Mimochodem: http://archiv.roumen.cz/archive/spadly_ceny.jpg
|
|
https://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=214840786822790575916.0004ca0e2722faa490655
|
|
není to jenom putyka, ale také rodinný pivovar, kde mají výborné kvasnicové pifko. Škoda, že většina bude šoférovat. Navíc to prostředí šroťáku nemá chybu :-)))
|
|
|
|
:-)) Nebo do sedla ohnivého oře. Nádraží je nedaleko.
|
|
Kdo pojede z Unhoště přímo do Berouna po silnici 118 tak by si měl dát pozor v obci Železná - je to oblíbené místo chráničů a pomahačů.
Parkování v objektu pivovaru nedoporučuji nejen kvůli industriálnímu příjezdu, ale i z důvodu existence komína občas vypouštějícího karcinogenní pevné částice které dokážou pěkně znečistit nejen životní prostředí žab, čolků a chráněných cvrčků. Jednou během oběda mi taky změnil barvu auta na černou...
U vlakového nádraží v Berouně, zřejmě v rámci podpory hromadné dopravy, zavedli placení za parkoviště. Je na výběr placené přímo před nádražím (tam je myslím od 18:00 bezplatné) a placené P+R pod dálničním mostem (20 Kč/den). Parkování mimo parkoviště moc nedoporučuji - aby si ti haj*lové řidiči neparkovali kde chtějí, zavedli v celé oblasti zónu se zákazem stání (nebo zastavení teď přesně nevím).
Berouský sbor ozbrojených zedníků má s instalací botiček bohaté zkušenosti, tak si nenechte zkazit večer.
|
|
|
ad, berounsti ozbrojeni simpanzi - mozna by to bylo zajimave stretnuti a pruzkum bojem. Na afterparty lze predpokladat ucast casti OSBIDu a dalsich zkusenych fighteru, takze sundavani boticek a pripadna podani vysvetleni by se pro mistni MP mohlo snadno zmenit v ne uplne klidny vecer ;)
|
|
|
Škoda, že nedorazím. Mám teď možnost půjčovat si bateriovou flexu :-)
|
|
|
Chystal jsem se, ale motorář mi nestihl poladit šestihrnek na Capřikovi. Ale případně bych mohl dovézt konfekčním vozem centrálu a flexu vlastní.
|
|
|
Neúčast císařského dělostřelectva je mrzutá. Dovolím si Vás tedy zastoupit v reprezentaci předlitavských barev na svém skromném socialistickém přibližovadle. (A dá-li bůh a majitel, tak i na jeho dvojčeti.)
Náhrada té připosrané trikolory barvou jediného státního zřízení, které kdy na tomto území existovalo a zároveň jsem ochoten jej uznat, mi hned rozjasnila den (mobility). :)
|
|
Neměl by někdo místo navíc pro socku bez motorového vozidla od Prahy? Kámoš bohužel bude i se svým PzKpfw Skoda Fabia mimo…
Zkrácenou hromovou hůl beru, tak aspoň něco :-D
|
|
|
S nejvetsi pravdepodobnosti pojedu z Dobrise...To je docela kousek...ale nevim to jeste na 100%, zatim je to tak na 95%, ma mi prijet tchyne, a to se muze stat cokoliv:-)
|
|
|
Behemote, s Lojzou nejezdi :D
Jezdí bezpečně rychle, nic mu to nežere a nemá v Thalii brzdy, viď Lojzo? :-D
|
|
|
|
Clovece, jak jsi to udelal? Uz aspon dva mesice se tu ve skoro kazde diskuzi vyskytuje nejaka narazka na tvoje (jezdil jsem lagunou a proto nemuzu rict auto, pro me renault nevyrobil zadne auto).
|
|
|
Pssst...
To je tajemstvi...
Pracuju na tom...jeste chvili a budu tak dobrej, jako Radek Hulan
|
|
|
Tak to jo. Me jen zaujalo, jak nekolik tvych prispevku dokazalo vzbudit ve ctenarich tolik emoci. Rekl bych, ze jsi asi nejkomentovanejsi dikuter. Bez ohledu na to, o co slo, je to vykon.
|
|
|
No, to je tim, jak jsem ti psal do mailu...Taky si vsimni, ze nektery tyden tu ani moc nereaguju, a jiny temer nonstop :-) Zalezi na pracovni vytizenosti a tak...Me to bavi, beru to jako takovy trosku sport :-) a jelikoz muj zivot byl a je pomerne pestry a o zazitky neni nouze... :-))
|
|
|
To verim, ja si dite jen pujcuju a i to je dost. Jen je vtipne, ze ostatni se tu tvymi prispevky zaobiraji takmer neustale.
|
|
|
člověče...tak jsem přemýšlel, kolikrát se výr-op-ce Rrrrejndžů dokázal prosadit v nějaké konkurenci, kde jsou objektivně poměřovány technologie a inovace...a...nikde. je to taková škodoffka v Kingdom of Condom, kterou kupují tamní patrioti i když není ani lepší ani hezčí než zbytek nabídky SUV. v ostrým terénu je v civilu spolehlivě válcuje Kojota a Mucibuši...na Dakaru vyhrál L-R naposledy v r. 1981 (a před tím jen v r. 1979) a jinak je to Mucibuši, Peugeot, Renault, Citroen a párkrát Mercedes a VW.
doporučuji prostudovat něco bližšího v technické literatuře, tedy pokud nemíníš znova nesporné úspěchy této automobilky s humanit(ár)ním opovržením zaokrouhlit k nule.
--------
v žebříčku spolehlivosti TUV je do 125. místa 6 rencků (i peugeotů 8o) ) a žádný rrrejndž.
8o)
|
|
|
Ještě napiš kolik maj ty renaulty dohromady hvězdiček v euroNCAP a tvoje zdrcující argumentace bude kompletní.
|
|
|
Videl jsem pred casem nejaky porad o automobilce renault a nahodou drive to byla automobilka, ktera ty inovace docela chrlila a porad se tam neco vymyslelo. Nakonec, trebas takovy Renault 5, na svou dobu super auto..
Btw, ne nadarmo Renault parkrat vyhral F1 :-)
|
|
|
No, sveho casu prokopaval automobilovy prumysl, pak ale sel postupne do kytek. Netvrdim, ze treba jeste renault 21, nebo podobne, ze to na nasich silnicich nebyl maly zazrak, ale bohuzel, me zkusenosti vychazi ze setkani s vyrobky znarodneneho podniku.
Ta laguna byla udesna.
|
|
|
aha...tak prosím konkretizuj to "svého času" + dobu od kdy šel tzv. "do kytek". díky!
pohár konstruktérů vyhrál Renault 2x po sobě v letech 2005 a 2006, což není tak dávno...a ve speciálech Schlesser jsou na Dakaru motory Renault na špici od r. 1999 do dneška.
v době, kdy R21 bylo možno používat jinak než youngtimer, bylo na "našich silnicích" možno považovat za zázrak úplně cokoliv ze "západu" a to vč. 4T Wartburgu.
hodnotit techniku politickým náhledem je vskutku inovativní postup
8o)
|
|
|
ale to já nevím a nepokládám to za důležité, protože to není objektivní ani prakticky použitelné.
prostě mi přišlo směšné prohlášení, že nějakému princátku nepřijde nic z nabídky Renaultu jako automobil. nedělám si teda žádný cíl mít argumentaci kompletní, spíše mi šlo o náznak toho, proč je objektivně vzato nablblá.
8o)
|
|
|
Objektivní srovnání technologií a inovací je těžké. Zrovna RR bych nevyčítal nedostatek inovací, ale spíš pravý opak. Tj. jejich přebytek kombinovaný s pozoruhodnou neschopností ty inovace domyslet a následně kvalitně vyrobit.
V tomto kontextu mne fascinuje zejména ten vzduchový podvozek. Je sice bez diskusí velmi pohodlný, ale stačí malý únik plynů někde na blbém kusu výfuku a kompresor je v háji - ta věc nemá ani sebemenší náznak nějaké detekce porušení vzduchového okruhu a klidně nechá kompresor uvařit aniž by řidič měl tušení, že se děje něco špatného.
Vpravdě dementní systém dálkového ovládání tu byl probírán už několikrát.
Se Škodovkou bych to neporovnával - Škodovky jsou po technické stránce v zásadě nudná, celkem dobře zpracovaná auta, která nijak zvlášť nevybočují z řady ani jedním směrem. (Poměr cena/výkon teď neřeším.)
|
|
|
Dementni system dalkoveho ovladani je bolesti tech, co v tom maji nepredpisovou baterku. Jinak to na rusne ulici vydrzi tydny. Kompresor, kdyz vznikly mikropraskliny, vydrzel, protoze system tri jisticich cidel to odhalil a oznamil, jakou smim jet rychlosti, aby nedoslo k dalsimu poskozeni. Bylo -25 stupnu a vzdusna vlhkost dorazila poskozenou hadicku.
|
|
|
Tak jestli to bude schopý zastavit když bude náhle třeba, abych někde nevytek kufrem, risknu to, nakonec, montuju se do různejch věcí :-D
Dojedu do cíle i v případě, že bych tak nějak ryl do spotřeby a jízdních vlastnosti?
|
|
|
Me je to fuk, rejt si muzes do ceho chces...ono neni moc do ceho, ja dobre vim, jake ty jizdni vlastnosti jsou, kdyz s tim denne jezdim :-))
Jinak se ozvi na lojza.suchanek(zavinac)seznam.cz
Jedu z Dobrise, jak jsem rekl...
|
|
pro CB pozitivní, pojedeme na standardním dopravním kanále 10, nebo někde mimo?
|
|
|
Sem pro 10 kanál.... Přeci jen info od náhodných projíždějících se vždycky hodí :)
|
|
Ale kdyby to bylo jinde, než zase okolo Prahy, tak bych přijel. Co to příště udělat někde uprostřed ČR (a nebo to prostě střídat), aby mohli přijet i mimopražští a nemuseli kvůli tomu těch 400 km?
|
|
|
Souhlas s Viktorem. Pridal bych se, ale 300km jen na cestu tam je trochu moc.
Kazdopadne fandim!!!
|
|
Panove co racite doraziti v jedne stope. Co to vzit malinko dohromady? Treba od toho penn?
Samozrejme pokud bude pocasi nejsem dobrodruh ani cestovatel :))
|
|
|
Pokud na to bude počasí a pojedu na mašině mně by to problém nedělalo :) terén neznám takže rozhodně hodlám jet na pohodu, žádnou pilu...
|
|
|
Pokud bude aspoň trochu rozumné počasí a budou-li další neméně důležití elementálové příznivě nakloněni, tak proč ne..
Ovšem jel bych nestylově na prachobyčejném japonci, všechny stroje čs. výroby mám teď mimo provoz :-(
|
|
|
Neboj nebudeš sám taky jezdím Japonce i když vyrobenej je v Italii :)
|
|
|
Já jsem pro, zatím počítám, že bych nejel jen kdyby byla námraza nebo vytrvalý déšť, přeci jen od Hradce to je kousek a skutečně nepromokavej nepromok ještě nevyrobili.
Jinak se neskromně můžu nabídnout na funkci vedoucího kolony, mám docela slušnej orientační smysl a na rukávu vždy nalepený itinerář. :-)
|
|
|
Tak ok bude nas vic pokud bude pocasi. Ja teda dorazim na vyrobku z Treti Rise ... KTM
Orientacni smysl se odit bude, ja pro jistotu trasu hodim do navi.
|
|
|
K100 už koupit nestihnu, tak dorazím na výrobku japonských soudruhů, nicméně poměrně neobvyklém. :-)
Navigaci na motorku, kam ten svět spěje... :-)
|
|
|
K100 mám taky, ale že by se na ní dalo jezdit. To jsem netušil ...
http://www.zbraneliberec.cz/products/grand-power-k100-mk6_64.jpg
Hele navigace, ač to není drsné cestování tak já když jedu někam kde to neznám tak si ji beru. Itík na nádrž jsem taky zkoušel a ta navi je jaksi praktičtější :) Ale obvykle jezdim jen okoko komína a tak si to spíš užívám a jezdim na lehko.
Snad nám vyjde počasí :)
|
|
|
Já se taky chystám na motorce, s navigaci :-) Zatím me nenapadlo, jak to udělat s vlajkou, ale předpokládám ze me bez nic nevyhodi :-)
|
|
|
...debilní iPad. Chtěl jsem napsat, ze me snad bez vlajky nevyhodi.
|
|
|
Já ji přidělám na kufr, takže případně můžu uzavírat kolonu aby bylo jasno kde se tam berem :)
|
|
|
Izolepou na kufr. Topcase mám natvro tak tam tu vlajku prásku.
|
|
|
Já ji budu mít zezadu na helmě, jako loni.
|
|
|
Vlajku mit take nebudu, neni ji poradne kam nalepit, snad to vynahradi nasivky v podobe znaku stavajicich zemi Koruny ceske na veste.
|
|
|
Na této K100 se dá jezdit vskutku těžko :-))
Jsa spíše dobrodruh, využívám itinerář nalepený na bandě, který při zastávkách konzultuji s mapou..leč v mobilu mám takovou chytrou pani, která ví, kudy se kam jede a pro všechny případky mám vyzkoušeno, že mobil se vejde do helmy před hubu..do komfortu to má daleko, ale funguje to skvěle :)
|
|
|
Já ji přidělám na kufr, takže případně můžu uzavírat kolonu aby bylo jasno kde se tam berem :)
|
|
|
Dobra, s oznacenim BMW K100 LT uz snad omyl nevznikne. :-)
|
|
|
Cestacek, no ze bych taky vytahl? Mam jeste Moto Guzzi Norge 1200, toho casu na prodej.
|
|
|
Zjistil jsem, že Suzuki Savage na žádné velké cestování není, ale nechám si ho, na popojíždění kolem baráku je fajn.
Moto Guzzi Norge 1200 je pěknej kousek, ale na můj vkus jsou hrany až příliš kulaté. :-)
|
|
|
Ponekud pozde, ale snad si to jeste prectete...
Jsa pravovernym Guzzistou, t.c. furt na KTM :-), byly by, prosim, nejake detaily k te Norge na prodej?
PM: udzi(uzenac)yahoo.com
|
|
|
Taky bych se s dovolením přidal (když nebude mimořádně hnusně).
|
|
Je zde riziko, že z logistických důvodů povezu v kufru auta bicykl. Je toto povolené?
|
|
|
Musis ho tahnout na provaze za sebou.
|
|
|
Taky se rozhoduju, jestli pojedu do prace na kole (pak se potkam s kolonou nekde mezi Zbecnem a Sykorici), anebo jestli se pripojim ke kolone se svym autem a kolo si nalozim do kufru na nedeli. Je fakt zajimave, kdyz strasne rad jezdim na kole, soucasne nenavidim cykloaktivismus a jsem v podstate v nazorove shode s DF mainstreamem :-)
|
|
http://abbartos.wordpress.com/2012/01/03/ceska-republika-a-svobodni-zednari/
Zajímavý je cca ve 2/3 rozbor Rotary Clubu, kde se píš e Vašm milovaném Thomovi....
|
|
|
Bartoš? To myslíte vážně?
|
|
Zminena radarová inkasní služba je, prosim, vybavena jakou technologii? Ja jen abych vedel, na kterou kontrolku na pristrojove desce se mam usmivat. Jestli na rusicku laseru, nebo detektor mikrovln :)
|
|
Jak moc hloupé a riskantní by bylo jet s nepřihlášeným autem, jehož tak nějak sportovní vzhled v kombinaci s mým mladistvým vzhledem (možná to bude tím, kolik mi je) musí docela dost volat na PaCHy ,,To je pirát v silném sportovním voze*, toho byste měli buzerovat a okrást"?
*pozn. aut.: Technický slovník naučný, edice Nova, nám říká: Silný sportovní vůz je všechno, co je řízeno silničním pirátem, jak ho známe, a co má alespoň nějakých 130 koní (musí tam padnout i Fabia RS) a není to moc vysoké.
|
|
|
Ještě PS: Nepřihlášené je jednoduše proto, že někteří z nás nemají čas tři měsíce čekat, než se paní na registru vozidel konečně uráčí zmíněný registr ovládat.
|
|
|
bylo by to moc hloupé a riskantní. neriskuješ jen ty a ten, kdo bude v okolí a může být poškozen, ale riskuje i D-F své dobré jméno.
navíc se zjevně jedná o to, že se ti nechce na registr vozidel nebo máš jiný problém v papírech, protože registr sice stojí za hovno, ale funguje.
|
|
|
Dík za odpověď, máš pravdu, opravdu je to asi blbost a radši nepojedu.
Nechce se mi tam nikdy, ale věř mi, že tam chodím každých 14 dní počínaje týdnem před zavedením nového a dosud jsem se nedostal na řadu.. papíry od auta i auto jsou ok.
|
|
|
Já jsem zkusil internetovou rezervaci na konkrétní termín a vyšlo to. Ale to musíte znát termín návštěvy dost dopředu a musí takovou službu vaše oddělení nabízet.
|
|
|
To jsem zkoušel jednou, ale bylo to v nevhodnou dobu, kdy registr fakt nefungoval. Nicméně díky za radu, zkusím znovu.
|
|
|
Kdyz u nas ve vidlakove povazuji internet za sproste slovo, hezky se musi vystat fronta.
|
|
|
Je to opravdu hloupý nápad, a ani já z důvodu dosud neukončeného procesu přihlašování vozu do registru motorových vozidel v ČR (neb ten minulý mi jakýsi hýsek během Dne romské kultury v Chomutově zkrátil na levé zadní straně zhruba o půl metru) nebudu této akce účasten. I když z hlediska spáchaných škod předpokládám, že máš uzavřeno povinné ručení na VIN vozu. Alespoň já to tak vždycky dělám. Kdyby třeba to auto vyletělo do luftu a cestou úlomky skla pobodaly nějakého cykloaktivistu nebo romského aktivistu nebo jinou zvěř, dozvěděl bych se alespoň, proč tyto škody pojišťovna odmítla zaplatit a musím je hradit ze svého.
|
|
|
Povinné ručení mám na VIN, pokud vím, RZ je tam jen jako doplňující záležitost. Jinak nehodu již jsem s takto nepřihlášeným autem prodělal a podařilo se mi fakt, že je nepřihlášené, ututlat :-D. Jinak vskutku nepojedu, kromě toho, že ten nápad je hloupý, bylo mi nabídnuto pouštění draka ve stejnou dobu.
|
|
|
Napadá mě, že možná všechny uvádím v omyl, auto je sice nepřihlášené na moje jméno, ale je odhlášené na moje jméno, má RZ a všechny tyhle blbosti.
|
|
|
jen poupravím: Nermavně silný vůz řízený silničním mladistvým pirátem je cokoliv hezčí, větší, sportovnější, rychlejší, offroadovější a hlavně silnější než referenční Fábia HTP - navíc řízené osobou mladší 34 let nedělnického vezření...
|
|
|
To je sice pravda, ale na to by typický účastník Czech TDI country cupu a Czech TDI highway championshipu mohl odvětit, že jeho tédéíčko přece neni nemravňe silný a rychlý vole, policajti by si měli došlápnout na tydlencty gaunery, co nemaj normální auta jako je škodovka.
A určitě by měl pravdu.
|
|
|
ále prd, takovej 22 letej kluk v Oktávce už dokáže některé soudruhy fabiatiky vytočit do ruda, protože je mladej, je to moc silný, velký a určitě si na to nakradl.
Jinak je zajímavý, jak ty auta vymykající se mainstreamovému diktátu lákají pozornost a závist - kupříkladu řada parkujících aut a jediný s lístečkem - moje :))) Jednou jsem takto byl málem přinucen k násilí, když jsem opršený papírek zpoza stěrače zahodil a nějaký místní žlučovitý STH mě za to chtěl vzít šturmem jakožto buřiče a kontrarevolucionáře...
|
|
|
Je pravda, že lákají pozornost a závist, ale podle mě i posměch. Klasika je, když mluvím se svým nevlastním bratrem (syn otcovy přítelky), tak on na jednu stranu obdivuje moje vozítko a povídá, že třeba kamarád má Celicu a že je to krásný svezení, ale že on má s octavií lehkej servis, dostupný díly a jezdí mu to za 5, čili je vlastně lepší (ale má kola 215/35 R18, s gumami Nankang :-D )
|
|
|
nebo z měho pohledu klasika: je to zbytečně velký, sežere tě to zaživa, nikde s tím nezaparkuješ, máš to akorát na frajeření, velkým autem si kompenzuješ fyzické nedostatky. A pak následuje: ale potřebuju tohle odvézt, tady na chalupu skrz lesní cestu dotáhnout vanu, pomóc pomóc zapadl jsem v metru sněhu a nemůžu ven....
|
|
|
Od dubna se ze mne stal youngtimerista a zajímavý co nějaká ta tuna a kousek železa za pár desítek tisíc dokáže vyvolat závisti. Muhehe. A přitom mě rodinná flotila sestávající ze 3 kusů s průměrným stářím 20 let stála míň než referenční tříhrnek z Junge Bunzlau v edici žebrák.
|
|
|
Tak pánové, pochlubte se, prosím, čím konkrétním jezdíte, docela mě to zajímá :-)
|
|
|
BMW E34 v LPG, kdyz to porovnavam s dvema kolegy, kteri zhruba ve stejne dobe poridili Octavia TDI (o 12, resp 14 let mladsi), tak se na celkove naklady s nimi dostanu nekdy za sest let, prestoze mi to zere cca dvakrat tolik. Nehlede na to, ze tou dobou to budou moct zahodit a ja budu vesele dal jezdit. :-)
|
|
|
Konfekční jedničkový Focus 1.6 kombík na plyn jako hlavní přibližovadlo, čtyřková Fiesta 1.25 na líh jako vozidlo pro přískoky po městě a do práce a pro zábavu Ford Capri Mk II 2.3 V6 X-pack. Nic světaborného (hypotéka a hladová ptáčátka na krku), ale v naší ulici závislé na štědrém socijálním státu bych provokoval i kdyby druhé a třetí auto byl Trabant.
|
|
|
Docela často vídám dva Capri, jednoho poblíž mého bydliště, jednoho poblíž přítelky bydliště, řekl bych, že je to celkem vzácnost. Akorát jsou oba ve smutně zoufalém stavu, přitom je to krásné auto..
|
|
|
Mitsubishi Pajero II, 2,8TD :)
|
|
|
Vohnout se da dohnat k nepricetnosti temer cimkoli, staci par vet o jednom z mych vozu (octavia 1962 jeste porad pred generalkou, stala 5000 kc) a uz jsem zhyralec a zbohatlik, co nevi, co s penezma.
|
|
|
Vidíte, nic se nezměnilo, majitelům se záviděla v šedesátejch letech, závidí se i dnes. :-)
|
|
|
Copak ja, ten puvosni majitel ma profesuru v oboru matematiky (je to intelektual, ma bryle a jezdi pro nej, aby sem tam prednasel v Praze) a v aute leta vozil sveho domaciho mazlicka na strihani. Domaci mazlicek byla ovce. Auto melo vlastni garaz se strechou z palenych tasek. Kdyz me cohnouti naserou, pak zminim range rover. Nastesti je oboje chranene. Snazim se najit moment, kdy zacnou cloveka k nenavisti i respektovat. Paradoxne na to staci mit osoupane obleceni, ale penize na polivku v restauraci den pred vyplatou.
|
|
... u přechodu. Schválně jak půjde vám dodržování předností.
|
|
|
nezapomeň si na krk přivázat cedulku s tím, komu se má zavolat v případě hospitalizace a taky do které chceš nemocnice 8o)
|
|
|
Honzo, chapu to tak, ze pan chce pouzit nasi malou jarni prochazku pred cyklojizdou jako virtualni klacek mlatit nas s nim po hlave?
Pokud je to tak, prosim, prosim, pane Chodec - udelejte to. A idealne hned po zacatku akce, pojedu v prvni vlne a mam cerveny Golf 3 rady s hodne zubozenym, vysisovanym zevnejskem, v SPZ je "J". Poradne me zdrzte.......
Ano, ucastnil jsem se i organizacne jarni blokady cyklojizdy, navic se mnou v aute a i mezi projizdejicimi jiste budou dalsi ucastnici.
Rad ochutnam vlastni medicinu. Treba mne osviti a stanu se aktivistou (mozna dokonce cykloaktivistou) a zreknu se svych zpatecnickych dopravnich navyku.
Pojdte do nas, muzu Vam zarucit, ze tupe nasili a najizdeni, ktereho se nam na jare na prechodu dostalo od cyklojizdy merou vrchovatou se Vam vyhne. Sofistikovanejsi metody k odstraneni prekazky provozu ovsem nevylucuji :-) Modri vedi.
|
|
|
o pár řádek výše reaguješ:
bylo by to moc hloupé a riskantní. neriskuješ jen ty a ten, kdo bude v okolí a může být poškozen, ale riskuje i D-F své dobré jméno.
navíc se zjevně jedná o to, že se ti nechce na registr vozidel nebo máš jiný problém v papírech, protože registr sice stojí za hovno, ale funguje.
Jo, to je průser ject bez papírů, na kriminál přímo. A tady píšeš tohle? Nemyslíš, že kdyby náhodou někdo na DM někoho zajel, se tohle bude vyjímat ve všech mediích náramně? Myslíš si, že jsi mazanej a chytrej, ale tohle zrovna moc inteligentní nebylo.
|
|
|
on i já známe souvislosti, které neznáš ty.
proto jsem napsal to, co jsem napsal.
|
|
|
ono je to trochu složitější, nikdo nikde neagituje, aby všichni přijeli podpořit, aby bla bla bla. Jen kdo chce může v ten den sednout do auta a projet se, na vlastní riziko, vlastní zodpovědnost a z vlastního rozhodnutí užít si radost z projížďky. Blokovat nebo omezovat jiné účastníky není smyslem projížďky, takže je nepravděpodobné, že budou účastníci rozrážet chodce na přechodu, protože kdo dojede první do cíle bude odměněn jen tím, že tam musí počkat až dorazí ostatní, nikdo není povinen projet trasu celou, počítá se i s účastníky-majiteli historických vozítek. Zastavit před přechodem a počkat chvilku než přejdou chodci, nepředstavuje problém. Problém může nastat, když někdo předem deklaruje, že pojede a nebude mít papíry úplně v pořádku. To by mohlo postihnout ostatní účastníky tím, že každý bude zastaven a nucen předložit doklady prokazující vlastnictví vozu, ukázat rezervu a žárovky a potřebný počet obinadel a podobné zákonem stanovené trotloviny.
|
|
|
Ok, na první pohled mi to přišlo na hlavu, ale souvislosti neznam.
|
|
Je mi to nesmírně líto, ale v pátek jedu na 5 dní mimo ČR. Na Viribus Unitis si netroufám, takže jsem doufal alespoň v tuhle akci, abych třeba potkal pár zajímavých lidí, ale nezbývá mi než říct: Užijte si to a za rok to určitě vyjde!
|
|
... nepojede náhodou někdo ze zPlzně, že bychom utvořili s mojí petrol R6 kolonu?
|
|
|
Z Plzně pojedu, ale mimo highway, protože moje Frontera je nerada a nemá zaplacené kapschovné. Takže pokud není cesta mimo dálnici překážkou, můžeme zárodek kolony utvořit.
|
|
|
Jestli mi během zítřka doservisuje servis auto (nepravděpodobné), tak bych se přidal. Koupil jsem ho nedávno, viněta na něm nebyla a kupovat ji na tři měsíce se mi nechce, takže bych případně volil taky cestu mimo hájvej.
|
|
|
Já taky čekám jestli mi mechoš to auto už dá nebo ne :)... zatim beze zpráv, tak je to na prdelínu... trochu jsem byl zřejmě optimistou bohužel. A Corsou nepojedu, na to nemám nerva :-)
|
|
Nepojede nekdo z Liberce? Muzeme jet tandem...
|
|
Hostivice je za rohem, tak tedy na viděnou.:-)
|
|
páč to bylo v blbém termínu. Mám ale nové přibližovadlo, co žere 6,0564 l/100 km (:-) ) a tento rok už jet chci a pojedu. :-)
|
|
|
Vyjde-li počasí, s průměrem 10 MPG to vyrovnám.
|
|
|
|
Detroitským železem. Počasí mne ale začíná trochu trápit..
|
|
|
To byl ten žlutý osmiválcový kabriolet? Skoda, že jste se nezdržel, chtěl jsem se pokochat zblízka... Snad někdy jindy.
|
|
Předpověď počasí na DM 22. 9. 2012
V noci z pátku na sobotu postoupí nevýrazné frontální rozhraní z Německa nad naše území, bude postupovat dál k východu a rozpadat se. V druhé polovině noci na sobotu bude na našem území slabě pršet. Srážkové pásmo se bude přesouvat k východu, zasahovat bude především střední a severní Čechy, postupně Moravu. Ve středních Čechách bude slabě pršet dopoledne; kolem poledne srážky ustanou a oblačnost se bude protrhávat. Odpoledne bude polojasno, přechodně oblačno, jen výjimečně se může vyskytnout přeháňka. Na severu Čech (Liberecko, Boleslavsko) bude oblačnosti i srážek více, naopak na jihu (ČBudějovicko) může být až skoro jasno/polojasno a beze srážek. Denní max teplota kolem 17 °C. Vítr slabý západní až severozápadní bude k večeru slábnout na proměnlivý. V noci na neděli se budou místy utvářet mlhy v údolích.
|
|
Nemám žádnou použitelnou vlajku, ani tiskárnu.. Ale označit bych se chtěl.. Má někdo tip, kde k použitelné vlajce na zadní část auta přijít? Dík..
|
|
|
A pastelky, pastelky mas ?:-)))
(Pokud ne, daji se pouzit i fixy...:-))
|
|
|
Červená by šla i rtěnkou nebo krví, ale co s tou modrou? Borůvková sezona je už asi pryč, že? :-))
|
|
|
Ja loni vytvoril vytvoril celou vlajku zelenym "white board markerem" a fungovalo to :D
|
|
|
No ja mam nastesti jeste nalepenou tu vlajku z lonska, takze jsem v pohode:-))
|
|
Chvili mi trvalo, nez jsem vybral spravnou vlajku, ale nakonec mohu potvrdit ucast 1x V8.
|
|
Vypadá to s počasím nic moc, no ale zkusím to na motorce, přinejhorším se někde otočím a vrátím domu. :-)
|
|
letos zadne strileni po ceste? skoda
|
|
Dobré to bylo, snad jsme řekli co jsme chtěli. Krásný auta, jen mne mrzí že mi utekla ta modrá Octavia, co přijela nakonec. Jen prosím příště trochu pomaleji ten začátek a nejširší ty silnice také nebyly, no ale hlavně že jsme se i s poctivou amerikou všude nějak vešli.
|
|
Pěkná projížďka, pěkně vybraná trasa, pěkné počasí :) Jediné co mne mrzelo bylo nedodržení harmonogramu, pač z cílového parkoviště se mělo jít na jídlo v 17.30, ovšem už v 17.00 DF zavelel a šlo se. My přijeli právě na tu 17h, takže jsme prošvlihli nějaký debrief jestli byl stejně tak nějakou další socializaci.
|
|
|
Podnět pro příště.
Ale výběr aut byl povedený. Spousta zajímavých kousků, za mě hlavně modrá Škoda 100L s platem na vajíčka za zadním oknem.
|
|
|
presne to same se stalo nasi osadce. prijeli sme ~17:10 a uz tam nikdo nebyl ;)
|
|
Super akce, jen se z toho stala velká spanilá jízda a ten študák autoškoly (vypadalo to na jeho první jízdu), co jel už asi od Sýkořic či odkud do Nižboru z toho musel být dost vyplesklý, když mrknul do zpětného zrcátka (nebo až zastavil v Nižboru) a za ním přes 100 aut :)
|
|
|
Jen se zeptám, jak stáli v Nižboru ti pomáhači a chrániči, byli tam jen pokecat s nájemníky nebo to byla příprava na DM?
|
|
|
Ti "nájemníci" byli krapet přiopálení a ječel tam alarm, takže kvůli DM tam pachové nejspíš nebyli.
|
|
|
Pardon, otázka měla znít, jestli náhodou někomu DM nepomáhali a nesnažili se ho chránit.
|
|
|
Díky absenci střechy jsem pouze o kus výše zaslechl protivným ženským hlasem "to neňy možný" a u toho domu útržek věty "no tak se jednou za měsíc jedou projet" z úst příslušníka občanského sdružení PaCh. Lze se domnívat, že jsme se v Nižboru minimálně dvěma lidem nelíbili.
|
|
|