D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Akce 3x (.)(.) aneb Neserte čerty!
    (ze dne 18.08.2015, autor článku: D-FENS)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 18.08.2015 22:44:13     Reagovat
    Autor: Urza - Urza
    Titulek:veselosmutne
    Díky; i navzdory pochmurné pointě jsem se během čtení článku docela nasmál xD

    Komentář ze dne: 18.08.2015 23:10:42     Reagovat
    Autor: acko - acko
    Titulek:
    Lide kteri pozaduji tvrdou ruku prece nikdy nepremysli tak, ze by to melo dopadnout na ne. Fritzl taky nevolil anarchisty. To je úplně normalni.
    To je to samy co Konvička, Vokamura a spol. Hlasaji tvrdy rad, omezovani obcanskych / lidskych prav, čistou rasu atd.To jim nedošlo, ze po cmoudech začnou jejich příznivci veset zlutaky a hned v závěsu intouse?

     
    Komentář ze dne: 19.08.2015 18:04:01     Reagovat
    Autor: Joker - Joker
    Titulek:Re:
    Známá věc, že příznivci autoritářské vlády berou jako samozřejmé, že ta autoritářská vláda bude dělat jen to, co chtějí oni.

    (Čili vize prakticky každého příznivce autoritářské vlády, ať si to uvědomuje nebo ne, je vláda s ním samotným na postu diktátora.)

     
    Komentář ze dne: 21.08.2015 00:40:46     Reagovat
    Autor: ochy - ochy
    Titulek:Re:
    Přesně. Jakmile požaduju, aby vrazi a lupiči byli trestáni, jsem mimo, protože jak vrahama a lupičema začnou, tak za chvíli budou věšet barevný a do tejdne si přijdou i pro mě.

    A to jsem myslel, že ta vedra u vás už povolila. Jak se zdá, zanechalo to následky :)

     
    Komentář ze dne: 23.08.2015 20:25:55     Reagovat
    Autor: ANO - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Dík.

    Komentář ze dne: 19.08.2015 00:05:18     Reagovat
    Autor: Lukáš Plachý - rheingold
    Titulek:Hm bezva
    Jo pěkný a na pobavení dobrý. A teď jiná anketní otázka: Podle čeho mají dotyčné dámy poznat, že mají vozidlo v nevyhovujícím technickém stavu?
    Ne, to není žert, to je prostá logická otázka. Ony to totiž prostě NEVIDÍ. Máte vy například v pořádku své PC, řádně zabezpečená a zazálohovaná data? A co takhle elektrorozvody doma? Necháváte vše co 1/2-3/4 roku řádně prohlížet? A co třeba topení? Vodoinstalace?
    No hlavně, že jsme se pobavili na cizí účet.
    Já taky neslyším, když někdo hraje či zpívá off-tune. Sorry, prostě ne. Nechejte přede mě nastoupit celou hvězdnou pěchotu i s pětihvězdičkovými generály a ještě jim zaplácám. Ale protože tady jsou samí supergéniové, kteří umí vše a nic jim nečiní problém, tak pochopitelně opovrhují prostými nýmandy, kteří snad něco nevědí, nepoznají či nedovedou.

     
    Komentář ze dne: 19.08.2015 00:11:30     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Hm bezva
    když poznaly, že se jim netočí vrtule, tak nejspíš měly potuchu, že závoďák není úplně v kondici. Navíc nejspíš měly potuchu, že jim závoďák servisuje Franta z garáže. Nebo snad Felda nebo co to měly signalizuje způsobem čitelným pro baby i báby, že se netočí vrtule?

    a zálohování je pro srábky. :-)

     
    Komentář ze dne: 19.08.2015 00:35:23     Reagovat
    Autor: Someone Else - someoneelse
    Titulek:Re: Hm bezva
    Pokud o tom vědí hovno, tak by měli i do ankety přiznat že o tom vědí hovno a ne to podporovat, ne? Což splnily jen z 33%...

     
    Komentář ze dne: 20.08.2015 09:17:02     Reagovat
    Autor: Redik - Redik
    Titulek:Re: Re: Hm bezva
    Presne tak. Pointa clanku je, ze baby jezdej vrakem, nerozumej tomu, ale maj dojem, ze zakony jsou malo prisny. Nebo abych to jeste zobecnil - ze casto jsou nejvetsi zastanci vetsi represe lidi, ktery by to schytali hned z prvni a cumeli by jak vrany.

     
    Komentář ze dne: 19.08.2015 00:59:07     Reagovat
    Autor: . - mlb
    Titulek:Re: Hm bezva
    Tato tvoja white knight obhajoba blbosti dotycnych dam zlyhava v dvoch aspektoch:

    1. Ak by sme uvazili moznu nevedomost konkretnej technickej oblasti, tak sa nebavime na nevedomosti, ale na uplnej absencii sebareflexie. Ked o niecom viem prd, tak si dokazem priznat, ze o tom viem prd. Tebou spominane veci mam v poriadku vsetky (scasti aj preto, ze po dnesnych "majstroch" treba vsetko aj tak vediet skontrolovat a dokoncit). Ale ked sa ma niekto spyta, ci som za upravu/zvysenie/znizenie trestov/poplatkov/noriem ohladom X, tak pokial sa nepyta konkretne na nieco, co som vcera sam tri hodiny rozoberal alebo studoval o tom zakon a judikaturu, tak ho poslem doprdle ze neviem.
    Cize keby o technickom stave vozidiel damy nevedeli nic, tak by mali mat tolko vedomia o svojich schopnostiach a moznostiach, ze nezahlasia "ano, dajte im hajzlom".

    2. Dotycne damy stali nad pokazenym autom, o ktorom uz pred prichodom D-FENSa vedeli, ze je pokazene... D-FENS im to opravil humpolackym sposobom (v ramci dostupnych nastrojov a casovych moznosti) a povedal im, ze pri kazdom zastaveni to musia rozpojit.
    Ak ani jedno z nasledujuceho:
    - stojim u auta a nefunguje
    - pri kazdom starte musim liezt pod kapotu a rozpajat a zapajat kabliky
    neindikuje v ociach dam nevyhovujuci technicky stav, tak by im mali zobrat aj rodny list.

     
    Komentář ze dne: 19.08.2015 01:10:53     Reagovat
    Autor: tds - tds
    Titulek:Re: Hm bezva
    Ty jsi asi četl jenom nadpis, ne?

    "prasklého světla a prasklého čelního skla jsem zaznamenal sjeté zimní gumy (venku 30°C +), stěrače s utrženými gumičkami a ulomené zrcátko."

    Ano, vozidlo bylo v naprosté kondici a absolutně nejde poznat ani pro laika, že je něco v nepořádku. Ach jo.... Možná bych jim odpustil ty zimní gumy, že si toho "nevšimly" asi jim to tam starej nechal a baba o tom nic neví.

     
    Komentář ze dne: 19.08.2015 09:21:35     Reagovat
    Autor: mhafan - mhafan
    Titulek:Re: Hm bezva
    Rekl bych, ze maloktera ridicka ma poneti o technickem stavu vozidla. Spis jenom dokaze rozlisit jede/nejede.

    Ovsem tady hrdinky naseho pribehu musely byt mimoradne blbe, anzto po tom postavani kolem motoru musely pochopit, ze jejich vuz zavady ma. Nebo tu besipovskou otazku vyhodnotily jako nepojizdne auto neohrozuje bezpectnost provozu.

    Lepsi pointa by byla, kdyby dfens po te jejich souhlasne odpovedi ukazal odznak a fakturoval jim pokutu s bonusem.

     
    Komentář ze dne: 19.08.2015 12:22:27     Reagovat
    Autor: Behemot - Behemot
    Titulek:Re: Re: Hm bezva
    Spis jenom dokaze rozlisit jede/nejede.
    Ano, a podobné škatule právě způsobují mnoho vážných nehod, buď tím, že jedou úplně mimo schopnosti jejich vraku (na zimních v 30+ °C), nebo tím, že naopak radši jedou velmi výrazně pod nimi a to až tak mimo všechny ostatní, že způsobují zácpy a jiné komplikace, stres a nutí ostatní riskantně předjíždět. Pomíjím pak vůbec schopnost řídit, např. zatáčet [url]http://www.navratdoreality.com/?p=view&id=21609[/url] (zatímco týpek téměř zastavil na pár metrech, tzn. jel relativně pomalu i ve vnějším oblouku, bába skoro ani nezkoušela brzdit).

    Ale režim má samozřejmě jasno, důležitý je čisílko na tachometru a vůbec, za všechnou můžou pyráty pyčo. V civilizovanějších zemích světa ovšem už jaksi přišli na to, že nejvíc nehod zaviní ti, co jedou výrazně pod průměrem rychlosti, víc, než ti, kteří jedou výrazně nad průměrem. Dokonce na to přišli už asi před víc jak 30 lety.

     
    Komentář ze dne: 20.08.2015 11:04:31     Reagovat
    Autor: Thonda - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Hm bezva
    Nesmite si tolik naskakovat na propagandu. To ze stat a na nej navazany byznys chce mit z neceho prachy, jeste neznamena, ze by tyhle veci mely az tak podstatny vliv na skutecnou bezpecnost. Problem vetsinou nezpusobi primarne skatule, ale ridic. A to i kdyz je skatule v bidnem stavu, ale aspon trochu slusne brzdi a nic z ni nepada. Jsou zeme, kde jezdi prakticky jen takove skatule a zadne haldy mrtvol se presto nekonaji.

    U nehod se v praci pohybuju celkem dost a v provozu tim padem taky. Procento nehod, ve kterych hraje nejakou roli "vrak", jak Vy pisete, je spis mizive. Kdo ma vrak, ten to vi a jezdi opatrne. Coz ale vetsinou jeste neznamena primo zdrzovani. Nejcasteji, kdyz me nekdo zdrzuje pomalou jizdou, tak nemam pocit vraku z toho auta, ale spis z osoby za volantem. Auta to byvaji casto i fungl nova.

    V praxi vetsinu nehod zpusobi lidi v beznych autech, kteri na okamzik nedavali pozor, nevsimli si brzdiciho auta pred sebou, dopravni znacky apod. Pak mladi namistrovani borci, casto i v novych drahych karach, kteri to proste prezenou. Nekam se nevejdou, nestihnou predjet, nebo je vynese zatacka. To byvaji poradne rany. A potom blondaty profesionalni novomanzelky, ktere netusi, kde zacina a konci to esuvecko od staryho. To nebyvaji vazne nehody, ale vyjimky se najdou.

    A to se zimnima gumama je taky legenda. Predloni v lete jsem mel na par dni vypujcene auto na zimakach na dojeti, odhadem asi tak 2 mm hloubka vzorku. I v horkym lete to bylo uplne v pohode, na suchu i na mokru. Kdo nejezdi vylozene ostre, ten si rozdilu ani nevsimne. Brzdeni totez. Kdo jezdi brzda plyn nalepenej na auto pred sebou, tomu mozna nekdy muze nejakych tech pul metru chybet. Normalni ridic se do takove situace nedostane. Celkove mnohem, mnohem vic zalezi na ridici, jeho pozornosti a predvidavosti nez na druhu pneumatik. A spotreba? Co jsem si pamatoval ze stejneho typu auta na letnich, tak rozdil deci nebo dve, vic urcite ne.

     
    Komentář ze dne: 21.08.2015 18:27:53     Reagovat
    Autor: Behemot - Behemot
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Hm bezva
    U nás se škatule říká postarším a starejm bábám…

    Záleží nejspíš na gumě, některý např. barumky i letní pískaj už se na ně špatně podíváte a kamarád mi tvrdil že jezdit na takovým zimním zázraku v létě bylo o kejhák, (ne)drželo to strašně a brzdná dráha asi dvojnásobná.

     
    Komentář ze dne: 22.08.2015 17:44:18     Reagovat
    Autor: Shi - Shi
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Hm bezva
    V létě do cca 20 stupňů jsou kvalitní zimáky naprosto v pohodě a jezdit se na nich dá, brzdí to bez problémů, v zatáčkách taky celkem O.K., ale na dynamickou jízdu to není. Máto ale háček:

    Průšvih nastane při pokusu o nouzové brždění v rychlostech nad 50 km/h - chvíli to brzdí jako normální gumy (o něco déle než jednu sekundu), pak se guma přehřeje a skokově klesne zpomalení z normálních hodnot na hodnoty, které jsou obvyklé na mokrém. Je to úplně stejné na Felicii (zimní gumy Continetal) i Civicu (zimní gumy Dunlop). Odjezdil jsem několik letních sezón na zimních a měl jsem pocit, že to je v pohodě, dokud jsem v 80 km/h nemusel nouzově zabrzdit.

     
    Komentář ze dne: 25.08.2015 22:07:58     Reagovat
    Autor: Behemot - Behemot
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm bezva
    Do 20, ale když je 30 ve stínu, tak asfalt má 50+. To už asi nee.

     
    Komentář ze dne: 22.08.2015 11:31:12     Reagovat
    Autor: drobek - drobek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Hm bezva
    Ale kdež, to se zimníma gumama je pravda a nic než pravda! Na felicii, twingu, loganu nebo podobném přibližovadle to možná tak znát není, ale u těžkého auta s vidlicovým šestiválcem na předku je to sakra znát. Poznáte i rozdíly mezi pneumatikami od různých výrobců.

    Stalo se mi to předloni. Jezdil jsem do práce po klikaté silnici 3. třídy, protože na hlavním tahu zase něco opravovali. Byl rozkopanej stejně jako letos. Utrpení z té cesty jsem si snižoval tím, že jsem se snažil jet maximálně technicky. Den ode dne jsem měl lepší stopu, cítil se jistěji a byl v těch klikaticích rychlejší. V rámci možností, třeba ze 45 km/h jsem se dostal na 55 km/h. Pak jsem obul zimní. Nový Micheliny. 1. listopadu. Vyrazil jsem na suchou a čistou silnici z uježděného štěrku... a před první zatáčkou jsem se nestačil divit, když mi v 80 km/h začalo řvát ABS, ubrzdit to nešlo, pravotočivou jsem bral půlkou auta v protisměru s volantem do plného rejdu a modlil se, aby nejelo nic proti mě. Auto, které se do té doby nechalo vést naprosto přesně, se najednou chovalo, jako kdyby jelo po něčem hnědém a hodně mazlavém. V těch ostřejších zatáčkách už jsem mohl na 55 km/h zapomenout, hezky zpátky na 45 a i tak jsem musel občas korigovat nedotáčivý smyk. Akcelerace auta se citelně zhoršila, jako by dostalo kouli na nohu. Při staženém okýnku bylo při plném plynu až do 60 km/h slyšet, jak lamelky ve vzorku čvachtají o sebe. Na spotřebě se to sakra projevilo, zvedla se z 11.5 na 13 litrů.

    Nedalo mi to. Vyhlédl jsem si rovnou přehlednou asfaltovou silnici, suchou a sluníčkem aspoň trochu zahřátou. Rozjel to a zadupl brzdu. Prdlajs půl metru, vezl jsem se jak po másle, auto se změnilo v sáňky.

    Po přezutí na letní problémy zmizely. Jenže jsem tam dal nějaké letní Continentaly, které se chovaly dost zákeřně na mokru. Oproti těm původním dělaly to, že v prudké zatáčce i v mírné rychlosti měly tendenci skokově ztratit adhezi a auto jelo prostě rovně. Tak jsem je dal pryč a zkusil jiné gumy. Zatímco ty Continentaly byly zákeřné jen na mokru, ty, co tam mám teď, jsou schopné se takto urvat i na suchu. Budu hledat dál.

    Rozhodně bych ale po zkušenostech, které s tímto vozem mám, nikomu nedoporučil, aby používal zimní gumy jinde než na sněhu. Za žádných okolností.

     
    Komentář ze dne: 22.08.2015 17:50:44     Reagovat
    Autor: Shi - Shi
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Hm bezva
    Mi se jako velmi slušná guma jeví Goodyear Eagle F1 A2, nicméně jak se bude chovat při delší dynamické jízdě, kdy jsou gumy udržovány hodně zahřáté, nevím. Pro běžné ježdění na suchém i mokrém je vynikající.

    Dynamický provoz by obecně měla dobře zvládat značka Pirelli, ale vyzkoušeno to nemám. Obecně to chce i zimní gumy pro dynamickou jízdu volit s rozumným rychlostním indexem (mám v oblibě zimní index H, letní index W nebo Y), hlídat si správné nahuštění a mít seřízenou geometrii.

    Pokud zimní gumy v létě, tak buď do 50 km/h, nebo si udržovat výrazně větší odstup od auta před sebou.

     
    Komentář ze dne: 22.08.2015 18:31:52     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm bezva
    GY Eagle F1 je super pneumatika, ale je sakra citlivá na najetí do výmolů, na hrany frézované vozovky apod. Nic moc na rozmlácené české cesty. Když jsem takhle odpálil dvě za tři měsíce, radši jsem obutí změnil (na Michelin Pilot Primacy).

     
    Komentář ze dne: 22.08.2015 20:54:28     Reagovat
    Autor: Shi - Shi
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm bezva
    Já jsem v nějaké díře poškodil tlumič a poloosu, ale pneumatika GY Eagle F1A2 to ustála bez problémů. Michelin PP jsem zažil na dvou autech s odstupem 5 let. V prvním případě katastrofa na mokrém. Pak inovovali směs a na mokrém to byl pouze podprůměr a na suchém nemastný neslaný průměr. Vyhodil jsem je když ještě měly snad 6 mm vzorku, protože jsem s nimi při nouzovém manévru na suchém dostal smyk na všechna čtyři kola a překvapilo mě jak rychle se utrhly.

    Slyšel jsem, že Michelin PP jsou dobré, pokud je člověk udrží horké. Já sice občas jezdím trochu dynamičtěji, ale opravdu jenom trochu.

    Co se mě týče, tak Michelin PP měly vždy jen jednu vynikající vlastnost a to naprosto neskutečnou výdrž. Pravou je, že směsi v posledních pár letech udělaly obrovský pokrok a nemohu vyloučit, že jsou dnes už použitelné. Navíc mi tvar jejich dezénu fakt nedával smysl - na jedné straně auta jakoby byly naopak.

     
    Komentář ze dne: 22.08.2015 23:24:20     Reagovat
    Autor: zarniwup - zarniwup
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm bezva
    PP jezdím pár let na Peugeot 407, letos je dojíždím (výroba 2009, ale nenajedu desetitisíce ročně). Nejlíp se skutečně chovají, když jsou opravdu zahřáté. Teď v těch vedrech nebyl moc problém udržet teplotu a bylo to opravdu znát. Studené jsou průměr, na mokru docela na draka.

     
    Komentář ze dne: 19.08.2015 10:49:28     Reagovat
    Autor: cover72 - cover72
    Titulek:Re: Hm bezva
    D-FENS psal, že měly zvednutou kapotu, dívaly se do motorového prostoru a motor byl "olejnatá koule". Což dámy viděly.

    Rule of thumb: pokud z motoru teče olej, něco je špatně.

    Ano, já vím, že žijeme v ČR, kde převládá přístup "co bych měnil těsnění, když stačí doplňovat vyteklej volej". Ale obecně: pokud mi z motoru teče olej, z počítače či zásuvky létají jiskry, ze zdi nebo stropu prosakuje voda atp., zpravidla to tak nějak jaksi znamená, že je něco v nevyhovujícím technickém stavu.

    Ne nutně jakože ilegálním, ale rozhodně takovém, že pokud tomu nerozumím, měl bych si pozvat mechanika/elektrikáře/instalatéra, aby mi zhodnotil míru závažnosti problému a doporučil další postup dříve, než dojde k fatálnímu selhání.

    To dá IMO selský rosum.

    Ale zde se spíše projevuje čecháčkovství, které používá brutální dvojí metr a druhým by sekalo ruce za věci, kterých se vyznavač Přísných Trestů a Ordnungu sám dopouští. Onehdá jsem se bavil s chlapem, který byl pro zavádění sekání rukou a bičování za krádeže (zároveň byl hrozně proti islámu, lol) "protože ten středověk měl něco do sebe" -- a přitom chvíli předtím, neklame-li mne paměť, bezelstně přiznal, že si v práci "přisvojuje" dobrý materiál.

    Když jsem jej s tím dvojím metrem konfrontoval a upozornil jej, že by ruku usekli i jemu, vybruslil z toho dalším rozváděním dvojího metru.

     
    Komentář ze dne: 19.08.2015 12:25:14     Reagovat
    Autor: Behemot - Behemot
    Titulek:Re: Re: Hm bezva
    Na druhé straně, chápaj, u auta, se kterým se najede něco málo, resp. je určeno spíš k doježdění, asi nemá ekonomicky smysl měnit gufera na převodovce, spodku motoru nebo vstřikách ánžto je to operace přesahující cenu vozu po opravě. Rozdíl je v tom, že tohoto je si majitel/provozovatel většinou aspoň vědom, že.

     
    Komentář ze dne: 21.08.2015 13:42:05     Reagovat
    Autor: shane - schn
    Titulek:Re: Re: Hm bezva
    houby, podceňuješ míru technické nevědomosti ženské části populace.
    To, že je motor olejnatá koule pospojovaná vázacím drátem jim vůbec nemusí přijít divné a že jejich vozidlo je take "nezpůsobilé k provozu" je vůbec nenapadne, protože přece normálně funguje a jezdí a že se občas posere jim přijde normální, to auta přece dělaj, chlapi si přece furt stěžujou, že nemohli nastartovat, nebo že musej s něčím do servisu.
    pod pojmem nezpůsobilé k provozu si nejspíš představí podobnej vrak jako to samodomo "auto" z Ať žijí duchové nebo mají vágní představu, že je to něco strašně nebezpečné svému okolí. že je to i auto, kterému nesvítíjedno světlo je nenapadne ani ve snu.

     
    Komentář ze dne: 23.08.2015 01:19:57     Reagovat
    Autor: Wraith - Wraith
    Titulek:Re: Hm bezva
    Jestliže tím jezdí, pak přistupují na princip, že to buď poznat musí, nebo si to občas musí nechat zkontrolovat někým, kdo to dokáže. Ano, až tak je to prosté. Úplně stejně, si chodí v pravidelných intervalech nechat zkontrolovat vlastní hardware, přestože tam to nařízené není.
    Což je samozřejmě podobné i u dalších věcí, které demagogicky mícháte dohromady. Ne - ani vysátý počítač, opatchovaný operační systém, aktualizovaný antimalware, či zálohy dat NEJSOU nařízené a pokud to podceníte, sejme to vás. Nikoli rodinu, co jede v protisměru.
    Mezi námi - mám v pořádku všechen hardware, zálohovaná data, správně nastavenou perimetrickou ochranu, správně uložené zbraně, vždy zamknuté bezpečnostní dveře, elektro v pořádku, topení samozřejmě v pořádku, vodoinstalaci v pořádku, prohlédnuté odpady, všechny doklady platné a dokonce tak dobrý sluch, že poznám, když někdo zpívá falešně, nehledě na to, že na audiometrii jsem byl někdy před měsícem a i tentokrát jsem ok.
    Mohu se tedy bavit na cizí účet? Třeba na váš? Baví mne totiž lidé, kteří nehledají řešení, ale důvody, proč něco nejde...

    Komentář ze dne: 19.08.2015 09:54:12     Reagovat
    Autor: Metete Utelete - M.U.
    Titulek:?!?
    No to si děláš (_!_), řekni, že jo...

     
    Komentář ze dne: 19.08.2015 11:32:00     Reagovat
    Autor: vitas - vitas
    Titulek:Re: ?!?
    Obávám se, že je to fakt.
    Podobných logických lapsů jsem ve svém okolí viděl hodně. Týkalo se to jak dopravy, tak omezování zbraní, přes krádeže v práci, sousedských mstí ... prakticky se to týká každého aspektu života. Lepší neposlouchat.

    Komentář ze dne: 19.08.2015 10:00:01     Reagovat
    Autor: tmiso - tmiso
    Titulek:
    myslim, ze niekto prepasol moznost osvety.
    po kvize bolo treba damam povadat, kolko by ich to asi aktualne stalo.
    a pridat dalsiu kvizovu otazku, na kolko presne by si chceli tu pokutu zvysit.

    Komentář ze dne: 19.08.2015 12:17:41     Reagovat
    Autor: shifty - shifty
    Titulek:
    :) pobavilo i když ten konec byl trpkej.
    Jen taková šťouravá poznámka, u filcky se větrák rozjede až tak při 100-105°C, dřív ne(pokud se tam nedá spínač do chladiče mam pocit ze škody 1000...). Jo a to s tou ranou z milosti, nemohl jsem si nevzpomenout na klasiku.... www.swapmeetdave.com/Humor/Mauldin.gif

     
    Komentář ze dne: 21.08.2015 14:45:41     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re:
    Tepelny spinac zo Skody 1000 sa tam celkom urcite neda dat. Neexistuje. Vetrak chladica bol pohanany permanentne klinovym remenom. Spinac zo Skody 105/120/130 je ale uplne ina kava...

     
    Komentář ze dne: 21.08.2015 15:35:27     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re:
    Tak. Jen pro doplnění - Favorit spínal při 95, Felicie při 97. 105/120 první várka (bakelit) při 89, ty pozdější při 92. Ale sichr byl samostatný vypínač, i když v popisovaném případě....

     
    Komentář ze dne: 21.08.2015 15:56:59     Reagovat
    Autor: shifty - shifty
    Titulek:Re: Re:
    Jo jo...

    Komentář ze dne: 20.08.2015 07:37:05     Reagovat
    Autor: Rattlesnake - Rattle snake
    Titulek:jižní Češky
    Sice se říká, že jižní Čechy jsou rázovitý kraj, viz už Haškovo zpracování budějické anabáze, ale tohle je fakt dost :) Ten závěr mi připadá až moc literární. Skoro bych řekl, že napřed bylo znechucení nad dvojím metrem vohnouta, pak hledání scénáře a nakonec didaktický článek. No, didaktický... nevím, když si dámy odnesou poznání že státo- a fízlomilný spolek Besip je hodnej, je didaktické.
    Dfensi, to že vás přivábila trojice prdelatých kozatých bab nad motorovým prostorem, nic proti, ale poznámkama o preklimakteriu jste si asi nepomohl u těch různých brblí a mouss a Annelí co to tu občas oblažujou...
    To prodrátování větráku smotanými dráty bylo fakt natvrdo (na akumulátor bez jištění) nebo napřímo, tj. k příslušnému vývodu pro větrák z pojistkové skříňky? Každopádně, na vašem místě bych si asi odpustil takovou pomoc u motoru v podobě zasviněné olejnaté hromady a dal bych od toho ruce pryč - tihle lidi až příliš často hledají viníka následného průseru v tom, kdo jim chtěl pomoct. Něco tam přepojil a zapálil nám jinak dobrý auto, hajzl.
    Maximálně nabidnout mobil k zavolání odtahovky. Jinak vlastně, pokud takhle zprasená Škoda Felatio někde vzplane v podzemních garážích pod tím multikinem a vezme sebou něco nebo někoho dalšího, bude to prosté dog eat dog, jak s oblibou píšete k cyklistům?
    Asi nejvíc mě v článku rozesmálo vaše prozření, jak je to s reklamou na pivo a na baby. Je na světě vůbec něco, co nakonec není podvod?

     
    Komentář ze dne: 21.08.2015 12:54:59     Reagovat
    Autor: Metete Utelete - M.U.
    Titulek:Re: jižní Češky
    Když jsem to četl své manželce, které už 40 bylo, řehtala se jak kůň, preklimakterickým matronám nevyjímaje :). Prej „tyvole to musíš říct taky svý tchýni“ :))).

    Komentář ze dne: 20.08.2015 08:04:05     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Mě to nepřekvapuje
    Po relativně nedávném rozhovoru s člověkem, který mi vyprávěl, že docela dobře šulí daně, ale o deset minut později horoval pro EET a proto, jak by měli živnostníci solit... (Přitom je to člověk, kterého stát dere silně naprůměrně, přesto nehledá cestu k úlevě, ale dodanění ostatních).

     
    Komentář ze dne: 20.08.2015 09:23:58     Reagovat
    Autor: Redik - Redik
    Titulek:Re: Mě to nepřekvapuje
    Protoze je potreba dat Babisovi vic a vic penez. Co stat cini, dobre cini. Proto vesele odevzdavejme vetsinu vydelku a primejme k tomu i ostatni. Andrej pak sam zvazi, kdo dostane cas toho, co zbude po zadotovani Agrofertu. No vidite - dokonce jsem to napsal bez ublinknuti.

     
    Komentář ze dne: 20.08.2015 14:24:44     Reagovat
    Autor: donovanstangiano - donovanstangiano
    Titulek:Re: Re: Mě to nepřekvapuje
    Já to ale málem nedočetl pro dávivý efekt. Včera jsem v hospodě odposlech debatu tří strejců, jak by se měly zavést povinné psychotesty, že je to hrůza na těch silnicích, lidi jezděj jak prasata, atd. Podle zjevu a projevu těch tří bych řekl, že psychotesty by neprošla drtivá většina.

    Komentář ze dne: 20.08.2015 13:57:54     Reagovat
    Autor: Kundohlav Smrdutý - Kundohlav Smrdutý
    Titulek:Příběh hezkej
    Příběh je to hezkej, a pobavil mne. Pointa bohužel smutná a současně pravdivá. Dvojí metr vohnoutstva českého je ohavný, ale je to i celově o onom systému s motorovými vozdily Czech edition. Jak vidno, filcka zjevně prošla STK (nevětrající větrák není vážná závada a tekoucí olej se tak nějak po česku uplatí...), prodejné to není (neboť cena vozidla je nižší než uvalená ekologická daň - tedy záporná) ..., takže ten, kdo by třeba i dokázal a potřeboval podobný vozítko a udržel si ho ve slušným stavu, už si ho nekoupí...

    Před časem jste tu psal, že českému silničnímu fašismu snad už konečně kurva jednou musí dojít dech:
    (roaD-FENS user experience, dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015061602).
    Co říkáte na tohle ? :
    Průkaz na zkoušku, testy pro piráty. Stát chce snížit počet nehod
    zpravy.idnes.cz/ridicak-na-zkousku-testy-pro-vybodovane-ridice-fra- /domaci.aspx?c=A150820_101130_domaci_jw)


    Komentář ze dne: 20.08.2015 14:46:13     Reagovat
    Autor: Daimon - DLs
    Titulek:Super článek, díky!
    D-F v nejlepší formě, kvůli takovým článkům sem chodím, díky za vylepšení odpoledne! :o)))

    Komentář ze dne: 20.08.2015 16:20:24     Reagovat
    Autor: mhi - mhi
    Titulek:Mac Gyver tools
    Nedavno jsem objevil pro ruzne takoveto necekane ukony dva nastroje. Velikost kreditni karty, da se to dostat do penezenky. Myslim, ze jde o 2 dobre utracene dolary, i kdyz kvalita samozrejme odpovida cene. Skoda, ze ten multitool nenavrhoval nekdo vice praktictejsi.

    www.ebay.com/itm/171344887124

    www.ebay.com/itm/171810089181

    (aukce si najdete klidne jine)

     
    Komentář ze dne: 20.08.2015 16:30:30     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Mac Gyver tools
    To prvé je hezká hračka, ale opravdu jen hračka; mám to ve sbírce nožů, má to vysoký wow factor, ale moc použitelné to není.

    To druhé... těžko říci. Já osobně už jsem léta velmi spokojen s www.ocs.cz/Images/ToolLogic.jpg, ale rád bych si koupil novou (po letech to pomalu odchází), a zdá se, že už to nedělají?!? Variant na trhu sice je mnoho, ale nedaří se mi nalézt srovnatelnou, zvlášť s použitelným nožem (což ten můj současný je)...

     
    Komentář ze dne: 20.08.2015 16:37:36     Reagovat
    Autor: mhi - mhi
    Titulek:Re: Re: Mac Gyver tools
    Psal jsem, ze cena odpovida kvalite.

    Ten nuz mi zase tak spatny neprijde, prave na odholeni konce vodice to je uplne idealni (zkousel jsem to na kabelu, projel i do CYKY-4Jx10). Vyhoda je ze je sbaleny v penezence, kterou mam sebou pokazde.

     
    Komentář ze dne: 21.08.2015 12:48:58     Reagovat
    Autor: JMH - JMH
    Titulek:Re: Re: Mac Gyver tools
    http://www.zbozi.cz/hledani/?q=toollogic

    Já dávám přednost 111mm švýcaráku. Vývrtku lze sice nahradit, ale proč to dělat? ;-)

     
    Komentář ze dne: 20.08.2015 16:34:32     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Mac Gyver tools
    Onehdy se Cover pokoušel pomocí podobného bazmegu vyprostit z plastových pout. Výsledek nic moc.

     
    Komentář ze dne: 20.08.2015 16:42:37     Reagovat
    Autor: mhi - mhi
    Titulek:Re: Re: Mac Gyver tools
    Nechci obhajovat ty tooly (koukam, ze tu bude pekna flamewar ;-) ), pouzit to nejde urcite na spoustu veci.

    Ale na spoustu veci to dle meho nazoru je uzitecne. Ten multitool mi pomohl kdyz jsem nemel sroubovak a nekdy jej zrejme pouziji i na otevreni lahve.

     
    Komentář ze dne: 20.08.2015 16:46:55     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Mac Gyver tools
    Osobně si ten tool nemohu vynachválit; nosím jej v civilisaci v kapse od kalhot, a hodil se mi tisíckrát a jednou. Nůž je velmi dobře použitelný, každou chvíli se hodí i nůžky nebo pilník. Akorát pinzeta je v tom na... erm, ano, právě na to :)

     
    Komentář ze dne: 20.08.2015 16:45:32     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Mac Gyver tools
    No, s krátkou čepelí je problém, že na pevně utažená pouta z ruky prostě nedosáhneš (a dlouhá čepel se do kreditky z principu blbě vchází ;)).

    Je potřeba -- můžeš-li si to v dané situaci dovolit -- čepel nějak upevnit (škvíra v prkně, přivřít mezi dveře, závisí to na místních podmínkách), a pak na plastová pouta zcela pohodlně stačí i ta skládací hračka nebo ten můj toollogic.

    Komentář ze dne: 20.08.2015 19:54:11     Reagovat
    Autor: b.o.y - b.o.y
    Titulek:Chytré báby
    Já teda čučím, jak ty báby zjistily, že se jim "netočí vrtule", a že by se vlastně měla točit.

    Komentář ze dne: 21.08.2015 13:09:43     Reagovat
    Autor: Metete Utelete - M.U.
    Titulek:Felda fdehtu, fkombajnu, fkorozi a fkómatu
    Když jsem četl tu pasáž o feldě fdehtu, fkombajnu, fkorozi a fkómatu, tak jsem se decentně zastyděl, protože jednu takovou přesně mám a nehodlám se jí vzdát. Je fdehtu (ano, 1.9D), fkombajnu a v tuhle chvíli ještě pořád i fkorozi. A momentálně flimbu - nejezdí, ale fkónmatu úplně není (kdykoli naskočí a jede). Jo, a motor ještě pořád není olejnatá hrouda v bahně :). Nalítáno má zhruba čtvrt mega.

    Protože si sám auta neopravuji (dělám do počítačů), mám na to borce, kterému téměř bezmezně důvěřuji. Ten momentálně dokončuje generálku spodku, další osoba, co je schopna vyrobit repliku snad čehokoli, bude řešit tu korozi, aby to nebylo fkorozi, ale flesku. Záměrem je udělat z toho (skoro) nové auto i přesto, že to možná vyjde dráž než to (skoro) nové auto koupit. Je to bývalý espété telefon, historie stoprocentně známá a s ohledem na to, že původnímu obdélníkovému espété logu již skončila ochrana u ú pé vé, nejspíš ho tam coby mateřské znaménko vrátím :).

    Jsou věci, který prostě nevyhodíte, i když víte, že za moc nestojej. Už jen ten pocit, že jedete s neekologickým autem za charakteristického zvukového projevu klapočmoudu - ten je tak nějak k nezaplacení.

    PS: nevíte někdo v budějcké kotlině o někom, kdo by udělal z dodaného materiálu v křivkách sadu dvou kvalitních polepek a nestálo to raketu?

     
    Komentář ze dne: 21.08.2015 23:12:46     Reagovat
    Autor: misaka - misaka
    Titulek:Re: Felda fdehtu, fkombajnu, fkorozi a fkómatu
    V urcite fazi doby vlastnictvi se z majitele stava rodic a z auta posemkemetysialefesacekkzulibani.... nevycital bych to nikomu, mam to taky s hondickou.. ale ta tak nezlobi, pravda....

     
    Komentář ze dne: 21.08.2015 23:20:25     Reagovat
    Autor: misaka - misaka
    Titulek:Re: Felda fdehtu, fkombajnu, fkorozi a fkómatu
    Jinak v Protivine pod mostem (cestou na Prahu) je jeden fak sikovnej, rozumnej a fer na cenu.

     
    Komentář ze dne: 22.08.2015 21:47:29     Reagovat
    Autor: Metete Utelete - M.U.
    Titulek:Re: Re: Felda fdehtu, fkombajnu, fkorozi a fkómatu
    … na ty samolepky? Nebo obecně servisák?

    BTW ď.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.