Komentáře ke článku: Zkušenosti: „Vitamín“ C (Mercedes Benz W202) (ze dne 01.05.2011, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
Autor TheLastUnicorn x D-FENS?
|
|
věřím, že motor 2.5td je nesmrtelný, co se ale týká 220d je tento motor tragicky poruchový, rok jsem se s C220D trápil, nebyl měsíc aby se něco neporouchalo. samozřejmostí bylo vstřik. čerpadlo LUCAS v katalogové prodejní ceně nějakých 90.000kč, nakonec jsem sehnal nové za asi 33.000 a byl jsem rád že jsem rád. jízdní vlastnosti W202 tragické, to auto nesedí, podvozek není nijak nadprůměrně komfortní, motor 2.2 nejede a relativně žere, příklad oproti motoru 324td R6 který je proti tomu závoďák s charakterem pouze o půl litru menší spotřeba. MB mě do garáže nesmí ni náhodou. kdybych si měl vybrat např. mezi C220D a starý Seat Toledo 1.9D (TDi) tak se nerozmejšlím, ten Seat si na nic alespoň nehraje.
|
|
|
to je tak, keď si človek kúpi vylietanú mrdku a potom sa čuduje...
220D je spoľahlivé auto, pokiaľ mu človek venuje patričnú pozornosť a kvalitnú naftu...
|
|
|
Již od věty "Já osobně vlastním model C250Turbodiesel" musí být ctěnému čtenářstvu jasné, že tohle D-fens nepsal:).
|
|
|
Taky jsem na první pohled nevěřil svým očím po jeho posledním článku o vozech Ford Focus :-)
|
|
Jste si jist tim, ze znackovej servis mercedesu si uctuje praci za tolik, kolik uvadite? To vam rekli? U SL500 jste na 600 kilech za hodinu...tak me trochu bije do oci, proc by Ccko melo byt tak drahy? Ale samozrejme beru, ze uvadite, ze to nemate overeno a SLko zase bere uplne jine sumy za material. Rad bych kdyby mi nekdo overil jak to je u Ccka tak u Ecka, jestli nizsi sazby u sportaku vyvazuji fakt, ze maji vyrazne drazsi material.
Kufr mate u sedanu 430 litru, u novyho Ccka jste na 475 litrech. Mam bezpecne ozkouseno, ze rodina v pohode zvlada s velkym kocarkem kufr na 380 litru. Je to minimum, cokoliv vetsiho je prijemny komfort navic, coz Ccka splnuji. Maji nevyhodu, ze pro vysoky chlapy, 190 a vic, jsou tesnejsi, nicmene prislo mi, ze v tom je o chlup vice mista nez v BMW trojkove rady, ale predesilam, ze muze jit pouze o subjektivni dojem.
Se zbytkem naprosty souhlas. Mercedes se da charakterizovat jedinym slovem - elegance, neni to zavodak. Skoda, ze novejsi 4maticy jsou drazsi, nez normal verze. To, co uvadite jako vyhody, ergonomie, material i provedeni, je stale platny, i kdyz propady tu a tam nekde byly. Prirozene v Avantgarde uprave, ktera je drazsi, ale velice prijemna.
|
|
kedze k linkom nad clankami sa nedaju pripisovat komentare -> AAA uz podtoceny Passat stiahlo. screen povodnej stranky tu: http://i53.tinypic.com/9k6lav.png
|
|
|
No co mám zkušenosti s BMW v Praze pár let nazad a jejich hodinovou sazbou 1500,- kč, tak bych těm 2000,- na hodinu u Mercedesu i věřil..... 600 na hodinu mi přijde jako slušná taxa u autoriz. servisu značky s takovým renomé jako Mercedes....
|
|
|
http://www.mercedes-moravia.cz/ostrava/servis2.php
|
|
|
Asi tak. 600,- za hodinu si bral Opel před pěti lety.
|
|
|
Kolem 500 - 600 korun bývá sleva na stará auta, tuším nad deset let. Na druhou stranu se jedná o normohodiny a ne o čas auta strávený v servisu, jak to počítají někteří dobráci. Ti se pak nenápadně k těmto cenám dostanou, protože se do normohodin s prací nedostanou. Je potřeba si hodně rozmyslet, který úkon je lepší hodit do autorizovaného servisu a co ne. Ale tuto debatu už jsme tu vloni tuším vedli.
Mně osobně autorizovaný servis Mitsubishi v Brně vyléčil navždy z nějakých pokusů tam dávat auto, pak mu taky vzali licenci a přešel na citróny.
|
|
kvalita plastových hadiček byla vždy slabinou německých vozů. Časem ztvrdnou a začnou téci. Už před 30 lety jsem našel kvalitní náhradu a hlavně zadarmo. Hadičky DuPont které používá každá nemocnice na kapačky. Vyhazují se po jednom použití. Stačí znát sestřičku ze špitálu. Nahradil jsem jimi různé hadičky u MB, Volva, VW a Audi. ty tenčí pak výborně nahradí hadičky ostřikovačů.
|
|
"že co vypadá jako dřevo je opravdu dřevo" - sním vlastní klobouk, že není :o)
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Zkušenosti: „Vitamín“ C (Mercedes Benz W202)
|