D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: A-R floppy stick fix
    (ze dne 20.11.2014, autor článku: D-FENS)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 20.11.2014 20:30:47     Reagovat
    Autor: pathy - Pathy
    Titulek:AR v. Mazda
    Zaujímavé.
    Na mojej mazde je to riešené úplne ináč. Lanká nie sú na opačnej strane kĺbu šaltpáky, ale na tej istej strane. Tým pádom ten pomer pohybu je podstatne priaznivejší a žiadne vyvaklanie nehrozí.

    Komentář ze dne: 20.11.2014 22:26:10     Reagovat
    Autor: misaka - misaka
    Titulek:
    Diky bohu za japonce, tohle je hruza. Sklo v prevodovym kloubu....

    Komentář ze dne: 20.11.2014 23:00:30     Reagovat
    Autor: willie - Neregistrovaný
    Titulek:
    vlastně by mě zajímalo, proč se to dneska řeší lankama s kdejakým kurvícím se kloubem a "plastíkem", a ne jednou lifetime tyčkou, jako tomu bylo dřív? dyť to musí bejt i dražší na výrobu a montáž.

     
    Komentář ze dne: 20.11.2014 23:12:49     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re:
    Protože tam ta tyčka nejde protáhnout. Navíc ty tyčky mají taky svoje nevýhody.

     
    Komentář ze dne: 21.11.2014 06:18:14     Reagovat
    Autor: aa - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    protoze neni zajem vyrabet tak, aby to dlouho vydrzelo, ver ze dobre znaji sveho nepritele a proc te nepodojit dvakrat

     
    Komentář ze dne: 21.11.2014 07:38:12     Reagovat
    Autor: jossmid - jossmid
    Titulek:Re: Re:
    Jak řekl Integrale v článku o Kappě "Což takhle dát si špagety" - ""Řazení probíhá prostřednictvím lanovodů, aby řadicí páka nevibrovala, což má za následek plytkost v pohybech, velkou tepelnou dilataci (v zimě za studena není řazení nejpřesnější) a na D1 pak stejně fofrklacek chytne vibrace sice nepocházející od agregátů, ale od rezonance celé karoserie."" Z toho vyvozuji, že i to byl jeden z duvodu u AR147.

     
    Komentář ze dne: 21.11.2014 20:35:31     Reagovat
    Autor: ernie - ernie
    Titulek:Re: Re: Re:
    Tak. Řadící páka nám nevibruje. Halelujá. Že stojí za velkou píču, je druhá věc. Hlavní je tenhlecten uživatelsky přívětivej dyzajn.

     
    Komentář ze dne: 21.11.2014 22:44:39     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Lepsi mit dobry auto s napr. opravdickejma brzdama a se saltpakou, ktere se musis cas od casu venovat, nez hnusnou a blbou skodiffku, do ktere se netesis a je ve vsem max. prumerna a ktere nakonec ani ta saltpaka nestihne vodejit driv nez motor...

    A jakou skodiffkou jezdis ty?

    8o)

     
    Komentář ze dne: 21.11.2014 23:18:41     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Nemůžu mluvit za ernieho, ale moje šaltpáka není z Boleslavi, je napojená na převodovku štanglí (dokonce stačí jedna, protože druhá osa je tvořená rotací), věnovat se jí je třeba pouze v případě, že jde špajz ven z auta, a přesto nevibruje a zároveň má uživatelsky přívětivý design. Takže výtka na adresu italského výrobce (na kterém ostatně nenchal nit suchou ani D-F) je vcelku na místě, protože to zjevně jde udělat lépe. Se škodovkou to nemá nic společného.

     
    Komentář ze dne: 22.11.2014 00:31:25     Reagovat
    Autor: ps2901 - ps2901
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Šaltrpáka patří přímo do převodovky.

    Jakékoli jiné provedení je pouze zoufalým počinem "intelektuálů, kteří nemají technologického vzdělání" (J.Werich) .. :-)

     
    Komentář ze dne: 22.11.2014 19:49:14     Reagovat
    Autor: ernie - ernie
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    A upe nejlepší je auto s opravdickejma brzdama, motorem a šaltpákou, která se po dvoustech tisících nevyjebe, jak robertek ve vysloužilé kurvě. Nevím, jak souvisí preference auta s tím, že teplí environmentální šéfkonstruktéři se lépe než pořádnými věcmi zabývají kravinama. Navrhnout pořádnou šaltpáku je triviální úkol nejen pro inženýra s trojkama, ale i pro inženýrky se čtyřkama.

    Komentář ze dne: 20.11.2014 23:06:13     Reagovat
    Autor: Miluna - Miluna
    Titulek:no jo
    i inženýři s trojkama chtěj něco dělat

     
    Komentář ze dne: 20.11.2014 23:11:47     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re: no jo
    I inženýrky s trojkama hledají uplatnění.

     
    Komentář ze dne: 24.11.2014 09:42:54     Reagovat
    Autor: Doom - Doom
    Titulek:Re: Re: no jo
    v dnešní divné době by to klidně mohli být transexuální inženýři s trojkama kozama, kteří byli přijati v důsledku zavádění kvót

    Komentář ze dne: 21.11.2014 00:40:30     Reagovat
    Autor: darby - darby
    Titulek:
    Tak tohle je peklo,zlatej bavorak.

    Komentář ze dne: 21.11.2014 08:47:20     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Glock
    Technická poznámka: Glock je z polypropylenu, nikoli z polyamidu. Polyamidový (s vyztužením skelným vláknem) je například Heckler USP (v tomto případě nehrozí v. u. problém s "vybrušováním" plniva, protože v rámu jsou ocelové zálisky, které tvoří všechny kluzné plochy; v Oberndorfu to patrně nehulí, nebo přinejmenším ne tolik). Když ty pistole leží vedle sebe na stole, tak je to poznat na první omak, mj. podle toho, že Heckler má lehčí rám provedený z mírně menšího množství materiálu, který ale přesto míň "péruje", než Glock, který se při střelbě ohýbá jak gumovej kačer.

    BTW například starej Hyundai má v článku popsaný mechanismus provedený ze dvou ohnutých plechů přibližně tvaru hranatého "U". Na první pohled to nepůsobí příliš důvěryhodně. ale funguje to až překvapivě dobře.

     
    Komentář ze dne: 21.11.2014 19:44:06     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re: Glock
    Vím. Kdyby to Gaston udělal z PA6.6, mohl udělat stěny o 25% tenčí a nebylo by to takový pádlo. Hmotnostně by to vyšlo stejně.

     
    Komentář ze dne: 21.11.2014 20:26:47     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Re: Glock
    To je otázka, on ten PP taky má svoje výhody. V době, kdy to Gaston konstruoval, to byl materiál, který měli výrobci lépe "ohmataný" pro sériovou výrobu, takže z Gastonova pohledu šlo patrně o sázku na jistotu. Nehledě na to, že to, že ten rám pruží jako gumovej falus, má taky svoje výhody. BTW Heckler&Koch VP 70 a P9S (což jsou první dva plasťáky, zavedené do sériové výroby), jsou každý z jiného materiálu. VP 70 je odhadem z PP bez vláken, zatímco P9S je z nějakého supertvrdého, velmi odolného, naprosto neidentifikovatelného materiálu, který trochu připomíná bakelit. Možná to dokonce bude nějaký podobný termoset. Z toho je vidět, že se s tím tehdy dost experimentovalo.

     
    Komentář ze dne: 22.11.2014 19:26:56     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:Re: Glock
    PA plněný sklem má (jak bylo zmíněno) tu vlastnost, že vyhlodává a není vyhlodáván. a to překvapivě i materiály kde by to jeden nečekal. třeba kolejnice. u pružného upevnění (kde kolejnice na podkladnici, jak to říci, no asi nejlépe povrzává) a podkladnic "železných" byl problém, že se ohlodávalo oboje, PA podkladnice mají tu vlastnost, že zůstávají jak nové a vyhlodá se díra v patě kolejnice. ovšem u uložení fofrklacku tomu teda moc nerozumím.

    Komentář ze dne: 21.11.2014 13:47:28     Reagovat
    Autor: integrale - integrale
    Titulek:TAK NEVÍM
    Asi jsem něco prokaučoval, ale D-FENS tu popisoval nákup nového auta a teď tu čtu, že pracně rozdejchává starou 147…
    Že by z nákupu nového sešlo?

     
    Komentář ze dne: 21.11.2014 14:27:14     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: TAK NEVÍM
    Mam za to ze nove auto je work car a 147 je hobby car.

     
    Komentář ze dne: 21.11.2014 18:49:54     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re: TAK NEVÍM
    147 mám pro zábavu. Taky se jí chystám vyměnit, ale nevím za co. 159 na benzín s motorem L850 nechci, 3.2 JTS od Holdenu je kapitola sama pro sebe a 1.8 z Vectry no to fakt né

    Vypadá to na Mito T-Jet

    Taky by šlo si 147 nechat, podle sériových čísel je to jedna z úplně posledních vyrobených.

    S novým autem to je taky tragédie. Od určitého okamžiku mi výběr nového auta přestal dělat radost a stala se z toho otravná povinnost, něco jako zaplatit inkaso.

     
    Komentář ze dne: 21.11.2014 19:12:58     Reagovat
    Autor: Smrtihlav - Smrtihlav
    Titulek:Re: Re: TAK NEVÍM
    Nó, já myslím že by ses tý alfy měl ehm raději zbavit..

     
    Komentář ze dne: 21.11.2014 19:53:59     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re: Re: Re: TAK NEVÍM
    Jo, protože ji posed satan

    www.imgup.cz/image/lMO

     
    Komentář ze dne: 21.11.2014 21:46:28     Reagovat
    Autor: loriscapirossi - lorisacpirossi
    Titulek:Re: Re: TAK NEVÍM
    How about GTA for fun?

     
    Komentář ze dne: 21.11.2014 22:40:06     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: TAK NEVÍM
    Hlasuju pro neco s vodendavaci strechou! 8o)

     
    Komentář ze dne: 22.11.2014 23:28:24     Reagovat
    Autor: M.K. - M.K.
    Titulek:Re: Re: TAK NEVÍM
    D-FENSi, stran nových aut je to obecně zoufalství*, ale co třeba v článku zmíněný Opel? Pominu-li dobrou osobní zkušenost se starší Astrou, i současné modely vypadají vcelku slušně a dělají hned čtyři přeplňované benzinové motory. To je mi sympatické.
    Oproti Vám rozumím autům jako Bursík ekologii, tak se táži: máte nějakou zásadní námitku proti téhle značce? Vy sám byste si u nich nevybral?

    ___
    * Mám Civika (r. 2004). Hezké auto, výborný podvozek a řízení, nemám důvod si myslet, že nový model bude v těchhle věcech horší. Ale velké zelené tlačítko EKO s vyobrazením nějaké kytky vedle volantu? Bych blil :-(

     
    Komentář ze dne: 23.11.2014 00:10:35     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re: Re: Re: TAK NEVÍM
    Nemám nic proti Opelu, dokonce mám na Opel velkou slevu, ale Astra je těžká jak tank a v důsledku toho hodně žere.

     
    Komentář ze dne: 24.11.2014 21:43:26     Reagovat
    Autor: potkan - potkan
    Titulek:Re: Re: Re: Re: TAK NEVÍM
    a vari tank nie je idealny hobbycar? a koho zaujima, kolko hobbycar zere?
    ku tematu - nebolo by mozne dotycny vyskleny bazmek zosnimat 3D scannerom a nasledne dat vytlacit nahradu z nejakeho rozumnejsieho materialu?

     
    Komentář ze dne: 25.11.2014 12:04:05     Reagovat
    Autor: M.K. - M.K.
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: TAK NEVÍM
    Jenže já nesháním hobbycar, nýbrž auto, které bude doma jediné. Zároveň mne ježdění baví, takže chci kompromis alespoň co se týče motoru a řízení. A mám proto políčeno na Astru 1.6 s turbem (170 k), fkombíku, fautomatu atd. Ještě je ve hře např. Volvo nebo Ford.

    D-F děkuju za reakci. O hmotnosti jsem nepřemýšlel, resp. předpokládal jsem, že v rámci segmentu je to plus mínus autobus nastejno.

     
    Komentář ze dne: 25.11.2014 12:23:13     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: TAK NEVÍM
    Vytisknout či jinak vyrobit náhradu by samozřejmě šlo. Ale IMHO by to vyšlo příliš draho.

    Komentář ze dne: 24.11.2014 13:12:37     Reagovat
    Autor: Yokotashi - Neregistrovaný
    Titulek:vzdy, kdyz si prectu neco takoveho ...
    Vzdy, kdyz si prectu neco takoveho, tak si pripadam nepatricne, ze nadavam na svuj Wartburg 1.3, kde v Eisenachu zkurvili vse, na co sahli a nenachali to stejne, jako u klasickeho Wartburga 353.

    Pokud by nekdo chtel zavidet, tak ve W1.3 je mezi prevodovkou a pakou takova zahnuta asi pulcoulova trubka s vidlickou na konci. Do prevodovky je to napojene tak, ze jedna strana vidlicky zabira dopredu/dozadu a druha resi rotaci. Akorat tam dali takovou kovovou tycku, ktera ma na konci plastovy bazmek, v nem kulicku a na ni zavit. No a pri dotahovani matky na tento zavit ten sroub (kulicku) proste neni za co chytit.

    A k pulce se da dostat tak, ze clovek vleze pod auto (bez zvedaku, pokud z toho ta maticka neupadne zrovna na polni ceste, kde jsou vyjete koleje od traktoru a prostredek o 10cm vys) a k druhe tak, ze se vyhodi plastovy stredovy tunel, co drzi asi na sesti vrutech (tusim).

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.