|
... sluzebni fokus je vybornej. Skvele sedi v zatackach (lip nez oktavka). Na druhou stranu hur akceleruje (je to 1.8 benzin).
Ale presto kdyz uz se roztahne tak jede jak drak.
|
|
aspon jeden uspesny nakup v AAAauto :-)
|
|
Zdá se mi, jako by do AAA chodili jen zoufalci. V životě bych tam nevkročil ani za zlaté prase.
|
|
|
Samozřejmě že kromě zaměstnanců tam chodí sami zoufalci.
Já si ojetinu nikdy nekoupil a doufám, že nikdy nekoupím.
Někdo mě za to nazve zoufalcem, ale já bych souhlasil s JaJou, že tohle je hodně zoufalé a hodně omleté téma.
|
|
|
Řiká se, že nejvýhodnější je koupit tak rok-dva starý auto, je výrazně levnější než úplně nový a přitom to neni vrak.
|
|
|
hm, rok- dva stary auto urcite prodava nekdo, kdo je s nim naramne spokojenej.
|
|
|
nebo někdo, kdo zjistil, že leasng je pro něj moc velkej krajíc, nebo leasingovka, která auto někomu zabavila .... tříletý auta se zase běžně prodávají po ukončení leasingu ... tak hrozný s tou spokojeností to zase nebude
|
|
Vsichni vi, jak jsou Acka na nic, ale pokud chteji neco prodat, okamzite tam jedou, jako by jina moznost nebyla. Uzasne.
|
|
Všichni všude píšou, jaky jsou áčka šmejd a předražení, a všichni tvrdí, že by tam auto nikdy nekoupil. Přesto se auta v AAA pořád prodávají a firma očividně prosperuje. Dokážete to někdo vysvětlit? Kdo tam ty káry teda kupuje?
|
|
|
Věřím, že i v áčkách se dá koupit slušná ojetina. Jen se musí pořádně vybírat a nenechat se zblbnout personálem.
Jestliže si tam někdo koupí jeté auto střední třídy, 120 000 kkm na tacho, za super cenu, tak se pak nemůže divit, že si koupil vrak. Tacho je stočené, auto zřejmě bourané atd.
Je potřeba mít na paměti, že za cenu trabanta se porsche nepořídí, a podle toho postupovat.
|
|
|
Brácha v AAA kupoval taky auto. Samozřejmě si vzal mechanika, ten prohlásil OK a auto zatím jezdí bez výraznějších investic.
Já jsem kupoval auto v normálním bazaru, bylo to trošku na slepo (tehdy jsem se ještě tak nevyznal) a měl jsem víc štěstí jak rozumu, auto taky jezdí bez významnějších investic. Akorát už v bazaru jsem si mohl všimnout nálepky u motoru, že rozvoďák byl měněn v roce 2002 a stav tachometru 109.000. V roce 2004 byl stav 107.500, dva roky s tím asi někdo jezdil pouze na spátečku. Bohužel jsem tehdy na to auto docela spěchal a bazarník to vycítil, dnes bych usmlouval nepochybně několikatisícovou slevu...
|
|
|
Ani jízda na zpátečku by nepomohla. Do tachometru jsou přenášeny metry otočením kola, ať už dopředu nebo dozadu. Je to složitější, ale můžeš si to představit jako u cyklo kompjůtru: když magnet mine čudel (sběrač), kolo se otočilo a dva metry se načtou - sběrač neřeší, kterým směrem se kolo otočilo.
|
|
|
Hmm, to je samozrejme blbost...
|
|
|
Má pravdu,předsedo.
Zkus si to s tím byciklem.
Klidně můžeš s autem na couvačku ujet 5000 km,na tachometru ti skutečně přibudou.Ale jedná se o elektronický tachometr,pro tvoji lehčí orientaci: je to ten,který má takové ty čísílka jako na kalkulačce,jo?
|
|
|
Ale blbost - zalezi predsa od metody snimania a nie ci su tam "kolecka" alebo "kalkulacka".
Sam mam kolecka ale snimanie je impulzne.
Impulzne snimanie= ide len dopredu
Pohon lankom z prevodovky= pri spiatocke ide dozadu
Prosim ked uz nie si dost mudry nato, aby si vedel o com hovoris tak bud radsej ticho.
Taki ako ty vyrabaju najviac dezinformacii, ktore potom siria ti co im to zozeru.....
|
|
|
"Pohon lankom z prevodovky= pri spiatocke ide dozadu"
není to nezbytně nutné - některé mechanické tachometry jsou udělané tak, že rotaci lanka "v protisměru" ignorují.
|
|
|
samozrejme ze aj to je mozne, tak ako je v principe mozne urobit aj pulzny tachometer ktory bude rozlisovat pohyb dopredu a dozadu pomocou viacerych snimacov.
Akurat ze taketo riesenie je zbytocne technicky zlozitejsie a teda malo pravdepodobne.
Osobne silne pochybujem, zeby boli modernejsie pulzne tachometre robene z dovodu ze vyrobca chce zabranit maniakom jazdit dozadu aby stacali tachometer :)
Skorej to bude o tom ze je to riesenie lacnejsie a elegantnejsie (nerozlisovanie spetneho chodu je skorej vedlajsi efekt)
Zato implementovanie ignoracie spetneho chodu do lankoveho systemu je drahsie a aj poruchovejsie (t.j. proti zaujmu vyrobcu aj spotrebitela) a hlavne stale nie je "poctive", pretoze maniak jazdiaci dozadu nenajazdi akoze nic.
Zaujimalo by ma ci vies uviezt nejaky priklad kde je takyto system namontovany - ak ano tak to bude pravdepodobne nejaka exotika co ma aj dofukovanie pneu za jazdy a tak :)
|
|
|
U Zigulika jsem videl na vlastni oci, ze pri couvani se odecita denni pocitac kilometru. Nekdy s tim zkusim jet aspon kilometr pozadu, abych si overil ze to dela i ten celkovej.
|
|
|
Já teda nevím, ale jakýkoliv lankový tachometr dozadu odečítá. Na co by tam dávali nějaký zařízení, který ignoruje smysl otáčení, když mechanická vazba je spolehlivá. To by bylo podstatně složitější než pulzy.
|
|
|
presne to som sa snazil povedat :)
|
|
|
Já si tam před dvěma a půl lety koupil Civica.
Byl trochu dražší (190k), ale najeto jen 56k a jen lehce drbnutý na pravý bok (dobře opraveno), jinak nebouraný s vyplněnou serviskou.
Teď má najeto 91, spotřeba oleje je 0 a liju do něj jen benzín. Na kontroly pochopitelně jezdím do servisu Hondy.
Prostě pohoda :-)
|
|
Příspěvek jako takový komentovat nehodlám. To, co mi na celém článku vadí nejvíc, je čeština. Takže: 'my by jsme' je kravinismus. Česky: já bych, ty bys, on by, my bychom, vy byste, oni by.
Jak prosté, milý Watsone.
|
|
Ale no tak panove, uz z principu nemohou byt vsechna auta spatna, to by to museli uz davno zabalit a nemyslim si, ze ostatni bazarnici jsou o mnoho lepsi. Znam kolegu co tam koupil Nisana Primeru pred 3 lety a naprosta spokojenost-lije tam jen benzin a ja jsem v ackach koupil Omegu a i kdyz jsem zatim najel jen 12 000 km, tak taky zadny pruser. Chce to jen vybirat s rozmyslem, vzit si se sebou automechanika a vybirat a vybirat a nekoupit prvni vrak, ktery vam nabidnou. Fakt, ze me taky dostali na tu jejich extravyhodnou pujcku, ale za blbost se holt plati. Mohu-li varovat, penize si od nich opravdu nepujcujte, vse vcetne uverovych karet je vyhodnejsi:-)
A i kdyz je to divne, tak i v nasem bohatem state je dost lidi, kteri si na nove auto nenasetri a nez si koupit fabii junior HTP holobyt s mlhovkama:-), tak si za ty prachy radeji koupim velky bezpecny kocar a jeste zbyde i na nevyhodnou pujcku a pripadne opravy.
|
|
Take jste si všimli, že všechna auta starší 4 let v bazarech mají natočeno 110 tisíc ? :o)
|
|
|
je to tak. 80-120kkm je velmi popularni hodnota:)
|
|
|
To mate tezky. Ja mam 12 let stare auto a natoceno ma poctivych 139kkm. Jenze kdo mi to, diky ruznym bazarum, uveri.
|
|
|
Kamarad prodaval sest let stare auto ktere melo najeto 36tisic. (on opravdu jezdi velmi malo) Bazarista rekl ze tam musi natocit vic protoze by tomu nikdo neveril. I takove veci se stavaji. Namotal tam neco pres 80 a slo hned do sveta. Stastny kupec.
|
|
|
To zírám. Jsem pak zvědav, jak a za kolik se nám podaří prodat Polo r.97 s najetými 50ti kkm bez bouračky (odřený blatník nepočítám). Žena s tím jezdí jen po městě a na houby.
|
|
je ze acka maltily kliny o tom ze je zaruka na to a na ono . Pri tom to nebyla pravda. Hafo lidi si na to nabehlo.
Mysleli si ze kdyz davaji zaruku tak jim to holt vrati a bude. Bohuzel se casem ukazlo ze to VUBEC neni pravda. Viz. malinka pismenka ve smlouvach, kategorie do ktere ten ktery vuz spada. Je jasny kdyz jdu do bazaru nekoupim karu ktera je na 100 procent ok. Proste je to o stesti a opatrnosti. Bez zkuseneho mechanika do bazaru NECHODIT to je jedina a absolutne neojebatelna podminka!!! Jinak s vami vyjebou oni. Howgh P.S. sam mam pekac z bazaru, mechanik poradil (a dobre).
|
|
AAA jsou občas naším "výletním cílem", když jdeme s 2,5 letým synkem na procházku. Když člověk bydlí uprostřed sídliště, není moc míst, kam vyrazit ven. Tak prostě chodíme "na autíčka - na kačenku a na matýska".I když teď mě napadá, že projít kterékoliv sídliští prakoviště by mělo stejný efekt...). Z poslední návštěvy vybírám:
Kačenka (Ford Ka) - Pod levým světlometem lícuje nárazník parádně, pod pravým světlometem lze škvírou prostrčit ruku
Ford Modneo - na přední pneumatice z boku vypouklá boule jak dětská pěstička... (vubec jsou v AAA ty auta obutá do roztodivných snaček a vzorů pneumatik)
Ford Puma - na první pohled OK, na druhý kompletně rozsekaný plastový podběh u zadního kola. Na to, jak to vzniklo lepší nemyslet
Je to už skoro rok a půl, co jsem jim málem naletěl: Toyota Avensis v kombíku, km slušné, cena lákavá, spolehlivost téměř pověstná - a považte - pečlivě vedená servisní knížka. Razítko za každých 10.000 km. Jenomže ty razítka měly těžkou chybku - telefonní čísla na nich byla devítímístaná a to i s datumem z roku 2000 (přečíslování bylo, pokud se nepletu, až někdy 2002/3). Tak jsme do toho servisu zavolali, a jaké překvapení - to auto u nich nikdy nebylo. Byli pak chlapci z AAA trošku zmatení...
|
|
V článku je jedna krátká věta o restaurátorovi. Ta vystihuje podstatu problému: kromě auta je hlavní pořádně si prohlédnout původního majitele. Proto je (moje zkušenost) lepší kupovat auto přímo "vod člověka" než od tří písmenek, nota bene vypadajících jako horní půlka kosočtverce. Od těch můžete čekat jedině pí...inu.
|
|
Auta kupuju na inzerát od konkrétních lidí, několik jsem jich koupil bez doprovodu mechanika a byly to párkrát průšvihy (naštěstí levný plečky). Poslední stejnej systém, ale s podporou člověka co tomu rozumí. Výsledek - auto ve slušným stavu za skvělý prachy a to že má najeto 160-260K mil mě neštve :o)
|
|
Skoda ti tisocovky za zalohu, ale aspon bych tam udelal dusno ze to melo byt nebourany a ukazalo se ze to bylo bourany dokonce na vice mistech. stejne by to clovek z nich nevyrazil ale aspon bububu.
|
|
|
Zapomel jsem pripsat, tu zalohu nam nakonec vratili, dali nam totiz doklad o zaplaceni a tak to nakonec po nasem natlaku vratily ale nechtelo se jim.
|
|
0
Etika podnikání v zájmu spotřebitele
Zobrazení zprávy
Kategorie Veřejné fórum Stížnosti
AAA auto Praha
Autor:
Gabina
Čas:
20.09.2005 12:48
Text:
Dobrý den,
chtěla byc se s Vámi podělit o svou zkušenost a především varovat budoucí kupující ojetých aut v AAA auto Praha.
Po sdělení naší představy o jaké auto bychom měli zájem, nám prodejce z AAA nabídl Seat Ibiza, 3 roky starý, najeto asi 35 tis. Km. Na náš požadavek, že chceme 100% jistotu, že auto není kradené a bourané, nás ujistil, že tomu tak není. Přeto jsme se řídili radou důvěřuj, ale prověřuj a tak jsme se s prodejcem domluvili, že si příští den přivedeme technika - kamaráda, který auto prohlédne.
Poté, co kamarád - technik začal auto prohlížet, zjistil, že auto bylo bourané a to přední i zadní levé dveře a předek auta (kapota). Po "napojení" auta na počítač jsme zjistili další "skrýté "závady (např. nutnost výměny baterie apod.).
Poté, co jsme prodejci sdělil, že auto nebereme a řekli mu, že nán neřekl pravdu, o tom, že auto bylo bourané, nám odpověděl, že nás přeci upozorňoval, že na autě byla provedena výměna drobných dílů.
Takže rada pro všechny, které i přes varování neodradí koupě automobilu v AAA:
Pokud si chcete koupit auto, doporučuji vzít si s sebou nezávislého automechanika, alespoň tak budete mít představu, v jakém stavu se auto nachází.
|
|
Kamarád mi vyprávěl, jak známej taxikář prodával Passata. 460 tisíc najeto a se 180 na tachometru šel do světa...Sekal bych těm bazaristickejm zmrdům ruce.
|
|
"také je bezpečné – získalo skoro maximum v testu euro NCAP" .....ano, ale FOCUSII(od r.v. 2004), ne ta tvoje sračka (ta má vo hodně míň)
|
|
|
tak ta sračka má čtyři hvězdičky z pěti, takže jak jsem psal skoro maximum. Asi jezdíte v rezavé stodvacítce že urážíte kvalitní a bezpečné auto. Zmrd se hned pozná.
|
|
|
Ten tvuj focus ma 25 bodu ze 40, což je úplně nejspodnější hranice, za kterou dostaneš 4hvězdy. Takže to má spíš 3 a kus hvězdy...
|
|
|
I tak si myslím že se dá považovat za bezpečný, takže zase taková sračka jak si někdo myslí to teda není. Jsou samozřejmě bezpečnější auta ale třeba ve srovnání s naší bývalou feldou je to úplně něco jiného.
|
|
V autobazaru AAA bych nekoupil ani trakař.
Svoje auto od AAA nemám, ale vozím si lano. No a na tom laně jsem tahal už tři auta. Všechna od Áček.
1. Ford Fiesta. 70 tis km na tachometru a prasklý rozvoďák. Navíc se později ukázalo, že ani nebyl originální. Není jasnější důkaz přetočení tachometru.
2. D1 Felicia z AAA, tu jsem sice na laně netakal, ale defekt na pneumatice. Rezerva z čehosi jiného. Rozměr pláště stejný, rozteč šroubů jiná. Jeli jsme sehnat rezervu do feldy. Jet zpátky hádat se s Áčkařama dle mne nemá smysl.
3. BMW trojková řada. Cestou od Áček prasklá hadice, vyvařená chladicí kapalina. Voda v oleji. Nejspíš prasklá hlava. Hlavně že za oknem byla cedule JEZDÍ SUPER.
Kupujte v AUTO AAA.!!! Možná to lano ve výbavě mám právě pro Vás.
René Zach
|
|
tak to je debil jak cip voe...feldu z roku 98 super auto pravdepodobne prvni majitel,vymeni za stareho fokace co ma daleko vic najeto a jeste zacvaka 110 na vrch...proste uboha ceska povaha...s tou bezpecnosti ti to verim ty pyco...felina ti neni bezpecna ale s fokacem jedes 200:-)))
no to ti nepomuze ani jeho vyborne hodnoceni ty socko...
pyco za ty prachy cos do nej nacpal bys tu felinu mel pomalu do smrti,,,jses socka,,,v rodine mame favo ma najeto 170000 a nic s nim niky nebylo az ted se bude menit remenice a rozdelovac,uz nejede tak dobre...ale to je za pusinku...ty debile...a ty prodas 98 felinu za blbej vojetej fokac...no doufam,ze jste nadseni vy ubohy socky...
www.rockyandtrump.125mb.com
nejses to nahodou ty s tim fokacem=???
|
|
|
Jel si nekdy feldou a fokusem? kdyby jo tak nerikas tyhle sracky a uvidis ten rozdil ve vykonu, spotrebe, pohodli, vybave - felda nemela nic. No a kecy kup si HTPecko nebo Logana sou zbytecny protoze tyhle auta se solidni vybavou stoji 250 tisic. A fokus 1,6 bude porad jezdit zatimco ty vase schade zrezivy a rozpadnou se.......Jel sem ve spouste felicii a ve vsech vsechno vrze a jizda delsi 100km je utrpeni. A o trivalci HTP mam horsi mineni nez o starejch 1,2 co se davali do stodvacitek
|
|
|
Tak ty mas synku dost, nadavas nekomu kdo si koupi Fokuse, ze je socka a sami doma jezdite ..........:-) , a pak kdo je socka, hlavne budes radne vypatlany.
|
|
ten clovek je fakt chudak,za ty prachy ma skoro novou fabii 1.2...ta ma taky 4hvezdicky...a mas novy auto...zmrde nejdriv si musis uvedomit co od auta chces jestli se premistovat nebo masirovat,ty demente...1.2 neni zavodni auto ale na pohodlne cestovani uplne staci...mas to novy s pohode bez problemu...a se zarukou...takhle sockujes ,tentokrat jsi mel stesti priste naletis i se svoji kolbe-rodinkou...urcite jste zajeli do kravina a 3krat kolem vesnice aby vsichni videli:-))))
chudaku!
|
|
|
Fabie 1,2?? v tom sem dělal autoškolu a už víckrát bych do toho nesed... za prachy co dáš za tuhle chcíplinu máš desekrát lepší koupit nějakýho focuse nebo japonce...
jedine fabie 1,9 ... možná??
|
|
|
Věta o pohodlném cestování ve Fabii mě poslala k zemi. Jen jsem chvíli nevěděl, jestli se tomu smát, nebo brečet při představě, že by mě něco takovýho potkalo.
Fabia 1.2 HTP je prostředek použitelný k přepravě osob, ale nenazýval bych takový proces pohodlným, ba vzhledem k tragické dynamice ani poklidným.
A jestli někdo chce jezdit starším, ale kvalitním autem nebo obětuje pohodlí a dynamiku za klid záruky je jeho volba, neznamená to že jeden z nich je dement.
|
|
|
Je to utrpeni, to auto na silnici skace, motor vubec netahne (ve meste to diky sikovnemu prevodu jde dobre, ale o tom tu neni rec). SPotreba je tristni. Prave ve mestskem provozu, kde se to auto da pouzit, je to kolem osmi, s castymi starty. Mimo za sedm a na dalnici klidne za devet. Za tolik benzinu tak malo! Navic chaby kroutak ridice moc nepotesi. Na trhu jsou motory, ktere za mene daji dvojnasob a jeste k tomu si ridic muze vybrat, jak chce jet. Koupit fabii s JAKOUKOLIV motorizaci, kterou nabizi, neni nejlepsi napad, ale s HTP je to nesnesitelna tupost.
|
|
|
Doufám, že hodně přispíváš do diskuzí. Tvé názory jsou velmi podnětné a duchaplné. Jen tak dál a nenech se nikým omezovat.
|
|
AAA= nejv. srotak v CR. Trocha meho pribehu. Pracuji ve Fa kde kazdy zamestnanec potrebuje sluzebni vuz. Jednoho dne jsme prijali velmi schopneho zamestnance, ale neskuseneho ridice. Po porade jsme se rohhodli, ze prozatim nove auto nedostane. Takze jsem sedl do auta a zamiril do AAA, nemel jsem cas obchazet bazary. Vybral jsem Ford Mondeo...cena 175.000,- dle prodejce auto ve vybornem stavu. Stav byl, ale nic moc, ale nic lepsiho tam nebylo. Po investici v cena 15tkc,- jsme auto predali novemu zamestnanci. Nasledoval 3 mesicni problem, auto=srot.Dle dalsi dohody jsem usoudil, ze zamestanec uz umi ridit a auto je na... :-) Zase nastal problem jak se auta zbavit a dalsi veci spojene s ucetnictvim. Logicky kolega zajel do AAA. Nyni rec byla uplne jina=auto je uplny srot blabla....... . Nakonec auto bylo vykoupeno za cenu 90 tkc,- :-) A to novy zamestnanec auto ani neodrel:-) Dalsi zkusenost nas vedla k nazoru, ze kdyz prijmame podobneho zamestnance tak pujcujeme auta z pujcovny. Mam jeste jedno story. Ma pritelkyne vlastnila Opela Corsu, po porizeni noveho vozu jsem vydal inzerat, prodejni cena 98 tkc,- . Jajo prvni zavolalo jak jinak 3A, alespon tak mi to rekl muzik v telefonu s prizvukem AAA, nevim asi je tam na to skoli. Mi osobne to pripada jak by je tam nekdo chytnul kolickem na pen......:-) Po dlouhem premlouvani jsem v nedeli nasedl do velmi slusneho Opla a jel do AAA. Nasledovalo rozebirani, turovani a dalsi rasovani auta. Pak clovek, ktery nemel snad ani IQ debila odesel do kancelare projednat cenu. Po navratu relk 50 tkc :-) propadl jsem smichu a doporucil at jde delat komika. Nasledne odesel, ze udajne vylepsi cenu, vylepsil=60tkc. Rekl jsem mu at mi donese papiry, ze na neho nemam cas. Vykoulil na me oci a rekl, ze nad 60tkc,- auto nikdy neprodam. Takze jsem auto odvezl sve sestre, ktera je studentka a nasledne 3/4 roku auto pouzivala, pak dostala nove a ja podal opet inzerat. Za tyden bylo auto prodano za 85tkc a vim, ze novy majitel je max spokojen. Takze pokud mohu doporucit "AAA NENENE":-)
|
|
|