D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    téma * Slibem nezarmoutíš
    Vydáno 16. 08. 2010 (8753 přečtení)

    Reklama nikdy nelže a tak jsem přirozeně uvěřil hlasu O2, že nyní už na mobilní internet nepotřebuji paušál a co víc, mohu si platit jednotlivé dny prostřednictvím internetové samoobsluhy, jak se mi zlíbí.

    Splněný sen pro někoho, kdo běžně využívá podstatně výhodnější alternativy připojení do celosvětového zázraku jménem internet, ovšem občas vyrazí třeba na dovolenou a i tam chce být onlájn na interfernetu.

    Vydal jsem se tedy zakoupit ten plod datové revoluce, nesoucí jméno O2 Mobilní internet karta. Za 95,- Kč včetně DPH se mi ve firemní prodejně dostalo naprosto profesionálního přístupu. Odbyl jsem si odmítnutí zakoupení tarifu i karty v kombinaci s USB modemem, neboť jsem šťastným majitelem notebooku s 3G modulem, a odkráčel se svým pokladem zpět. Karta vklouzla do nového bydliště a přesně v souladu s přiloženým manuálem jsem bránu do mobilního datového ráje otevřel. Manuál praví, že pro USB modem nutno instalovati aplikaci providera, v případě implementovaného modulu použít software dodaný výrobcem.

    A tak se i stalo. Pln očekávání jsem provedl první připojení. Toto je nutno absolvovat přes onu datovou kartu, aby sofistikovaný systém rozpoznal, s kým tančí a postavil se k zákazníkovi čelem. Což udělal. Oznámil mi, z jakého čísla jsem připojen, že mi bude brát, v rozporu s informacemi uvedenými při prodeji, 20,- Kč za každých 10 minut a že provoz webové samoobsluhy je dočasně omezen. No co, každý může mít dočasné potíže, zkusím později. A zkusil. Nezměnilo se nic. Zkusil jsem další den a světe div se, nic. Ani další.

    Investovaných 140,- vočí, za které jsem se sedmkrát dověděl, z jakého čísla jsem se připojil, mě dohnalo k zoufalému činu. Zavolal jsem na linku péče o zákazníka. Paní mě nechala vypovídat a pak mi oznámila, že ona data neřeší, ale spojí mě na odpovídající pracovnici. Haleluja, řešení se blíží! Ale asi oklikou. Jediné co se blížilo, byla kombinace diletantství a beznaděje křížená s absolutní neznalostí portfolia služeb svěřeného úseku. To vše prezentováno slečnou z oddělení péče o zákazníky v oblasti datových služeb. Marně jsem opakoval, že jsem si zakoupil pouze datovou kartu, prý musím mít USB modem. Je to těžké, když vůbec netuší, že to prodávají i samostatně. Tvrdošíjně jsem si dovolil klást odpor, neboť jsem v daném oboru vzdělán, a po několikero informačních výměnách mi bylo oznámeno, že musím nainstalovat aplikaci Průvodce připojením od O2.  Přemohl jsem zoufalství a přemýšlel nad tím, kdo koho vlastně v tomto případě obohacuje informacemi. Ještě několikrát mi bylo zopakováno, že si musím nainstalovat O2 Průvodce připojením. Já trpělivě oponoval, že ten nedisponuje ani driverem pro můj modul, tudíž by byl nefunkční, ale že jsem postupoval podle manuálu, kde jsou na sedmé straně instrukce pro můj případ a že s připojením problém nemám. Jen si nemohu aktivovat žádný z vysněných balíčků, protože samoobsluha má přestávku.

    I Sisyfos už by to dávno vzdal, ale jde o princip. Byl jsem požádán o strpení a zjevně proběhla interní konzultace, po níž mi bylo sděleno, že mám pravdu a mám se obrátit na linku servisní podpory. Placenou. To je strategie, klobouk dolů! Za 140,- korun českých jsem si nejen nezasurfoval, ale mám investovat další peníz na živení hladových krků zaručeně kompetentních servisních techniků. „Nu což, olupte“, pravil Ivan. Vytočil jsem tedy placenou linku a očekával profesionální a rychlé vyřešení uvedeného problému. I v tomto případě jsem byl naivní. Ale výsledek předčil veškerá má očekávání. Znovu jsem odborníkovi popsal svůj problém. Chvíli se snažil, pak následovala obligátní žádost o strpení (možná konzultace se stejným guru jako u předchozí operátorky) a pak odpověď, která mi vzala dech pro jakékoliv další snahy. Prý je technikovi líto, ale v současné chvíli nemají hlášeny žádné potíže s touto službou. Jen tak mimochodem a já jsem co? Sněhulák? Moje telefonáty se jako podnět neuznávají? Začal jsem pojímat podezření, že se jedná o příbuzného předchozí operátorky, nebo že přinejmenším chodili do stejné školy. Ale perla měla teprve přijít. Prý na www.o2pripojse.cz úplně vpravo dole je odkaz na „dejte nám vědět“ a tam mám napsat. To je pane řešení, za provolané peníze! Že mě to nenapadlo hned a místo toho jsem obtěžoval. Onen odkaz mě nasměroval do diskuzního fóra, které navíc požaduje registraci na facebooku.

    Nevěřícně jsem se zeptal, zda mi tento postup poskytne řešení. Technikem jsem byl ujištěn, že on tomu věří. Vyřešeno, odškrtnuto, jdeme na párek. „Mámo, zase jsem těm rourám v práci vyřešil všechny potíže, buď na mně pyšná!“ Já věřím, že ještě nikdy jsem se nesetkal s větším amatérstvím.

    Chápu, že jsem naprosto bezvýznamný zákazník a tudíž si lepší přístup nezasloužím, ale jak už jsem řekl, jde o princip. Doufám, že to s námi O2 alespoň myslí upřímně, stejně jako kdysi mašinfíra Standa a já sním dál svůj utopický sen o občasném slušném připojení bez paušálu.


    06.08.2010 Hector


    Související články:
    Prokletý vysavač (19.02.2012)
    Strašlivá pomsta Kateřiny Katodové (19.06.2011)
    Éé-šop (16.01.2011)
    Alza (12.12.2010)
    Ochota nade vše (01.11.2009)
    Jak se z FatGuitary stal zloděj. (14.08.2005)
    Houska a kyseley ksicht… (19.09.2004)
    Jak jsem vracel DVD a o neochotě (25.03.2004)
    Prodavači vs. zákazníci (04.10.2003)

    [Akt. známka: 1,08] 1 2 3 4 5

    ( Celý článek | Autor: [Neregistrovaný autor] | Komentářů: 28 | Informační e-mailVytisknout článek )

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.