Komentáře ke článku: No dope, no hope. (ze dne 03.10.2010, autor článku: D-FENS)
Přidat nový komentář
|
Zobe se o 106 a spickovy sport je beztak o tom, kdo ma za sebou nejlepsi tym chemiku, biochemiku, lekaru, fyziologu apod. To, ze neni legalizaovany i low tech doping vyhovuje vsem velkym hracum v branzi (to by tak hralo, aby i JZD Chvojkovice Brod mohl vybublat spickoveho sportovce).
Treti noha by mohla odradit divaky a zmensit prijmy z reklamy, takze se nekona.
|
|
|
Také si myslím, že jde o obecný problém, napříč "sportovními" disciplínami. Bohužel DF musel dát průchod své tradiční nenávisti k cyklistům.
Jinak ta legalizace s důsledkem zkrácení expirační doby šampionů je výborný nápad - společnost by byla ušetřena jejich terminálních stadií třeba v RRTV.
|
|
|
jaká nenávist? kolo je přece tak dobré a kolojízda je něco tak zuřivě pozitivního, že je třeba tu dobrotu trochu usměrnit a profiltrovat tím, že se ukáže, kam až obliba tohoto veskrze pozitivního způsobu cizopasení může vést...ne? 8o)
|
|
|
No, jo, ale clanek byl o zobani, ne? To ze oni i D-Fens nemaji radi cyklistiku to nema az tolik spolecneho.
|
|
|
článek je sice o dopingu, ale cyklisté jsou cílem především proto že poslední aférka je právě od nich. Těžko psát o skokanech na lyžích, když jejich "sláva" byla před půl rokem a bude zas až za půl roku. Na a cyklisté se také staví rádi (prostřednictvím svých "aktivistů") na jakési přední místo ve zdravém životě. Takže logicky se na jejich úlety koukáme jinak než třeba na borce v zápase řeckořímském, kteří se netváří že smrdět potem a courat se s plínkou v rozkroku je vrcholem stvoření.
|
|
|
Zmiňovat se o zdravém životě ve spojitosti s profesionálním sportem jakéhokoliv odvětví je hodně, ale opravdu hodně, odvážné.
Ostatně, profesionální sport má se sportem (v původním významu slova) společnou jen vnějškovou podobu činnosti, fakticky to není než cirkus pořádaný v na hřišti obecného tvaru.
|
|
|
No a to je ten problém na DF. Většině cyklistů (lidí jezdících na kole) jsou aktivisté ukradení a sami se nikam nestaví.
Popsané úlety jsou záležitostí profi špičky a s lidmi, co jedou na výlet nebo nějaký open závod nemají nic společného.
|
|
|
problém je, že v řeči aktivistů není poznat, že nemluví za všechny cyklisty. to ale není problém nikoho jiného než cyklistů, kteří se s kolo*matem neztotožňují. pokud se nevymezíte dost rázně tak, aby koňo*mrd přestali generalizovat a začali mluvit za "250 pražských cyklistů", do tý doby máte máslo na hlavě všichni.
|
|
|
Co je to za blbost? Mela by kazda matka z Prahy sepsat notarsky overeny zapis, ze se neztotoznuje s organizaci jmenem Prazsky matky?
|
|
|
|
Píše o tom, protože to teď vyplavalo, ta zpráva ma cca týden.
|
|
|
Jen technická: V Chvojkovicích Brodě maj STS, nikoliv JZD. :-)
a akorát Sáblíková chlastá Actimel
|
|
vsechno uz tu bylo - kdysi 'sem cet' nejaky scifi, kde jedno dvojce bylo na vozejku a druhy vyhravalo cyklozavody - a nakonec z toho vypadlo ze 'sou na vozejku oba, protoze tomu zavodicimu transplantovali svaly na nohou toho druhyho a tim padem nemuzou chodit ani jeden. uz si teda nepamatuju kdo to napsal, ale 'sem zvedavej, kdy se k tomu priblizi realita :)
|
|
|
Jo, to vyšlo v Ikarii, někdy začátkem devadesátých let. Ten literární skvost měl i českého autora, jméno si už nepamatuju. Jsme národ prognostiků. :)
|
|
|
Přesně na tohle jsem myslel, když jsem četl ten článek :-).
|
|
|
Jaroslav Petr: Achillovy svaly, vyšlo v roce 1984 v antologii "Stalo se zítra". Povídka, ze které šel už tehdy mráz po zádech...
|
|
|
http://www.bike-forum.cz/povidky/68-jaroslav-petr-achillovy-svaly.html
|
|
Za tech par let co to tu ctu sleduju zajimavy posun od clanku podlozenych fakty k plakum typu Blesk. Hlavne co se cyklistu tyce. Ten clovek mel v krvi stopove mnostvi, ale "hucel jak draty". Nerad bych se dockal clanku ale maestro Slacalek ci Akontra.
|
|
|
možná by nebylo od věci trochu prostudovat dostupné materiály a zjistit, kolik si toho člověk musí vzít, aby měl po dvou dnech takové "stopové množství"...a navíc bylo v jeho krevním vzorku zjištěno další "stopové množství" změkčovadel plastů, které tvoří materiál infuzních obalů, takže navíc ještě laborovali s krví, kterou mu vpálili, aby tu jeho trochu rozředili. přesto bylo "stopové množství" naměřeno.
takže ano - hučel jak dráty...
|
|
|
Asi ano, leč nehodlám na to plýtvat energii. Notabene když mne Tour de "whatever" zajímá asi o trochu více než fotbal - vůbec.
Vycházel jsem pouze z faktu, že naměřená hodnota byla řádově nižší, než jsou povinni vůbec detekovat.
|
|
|
sám jsi se teď postavil před rozhodnutí, jestli je důležité, aby křivonožka Contador nefetoval, nebo jestli je důležité, co ukážou testy - tedy ať klidně fetuje, ale zaonačí to tak, aby to nebylo vidět. to, že dostal transfuzi, aby si naředil ty sračky, co mu kolujou v tom neduživým tělíčku vypovídá o tom, jak to asi mají zmáknutý.
taky nerozumím termínu "pvinni detekovat". detekce nezná termíny "trošku", "málo", "trochu víc"... je to "digitální" - jednička nebo nula...má, nebo nemá. nic mezi tím...a ta změkčovadla plastů do toho...bylo jasný, že sype, tak ho kopli do otlačenýho šourku a Contador zůstane do své bídné smrti sám se svou otlačenou prostatou zaviněnou impotencí.
|
|
|
Jo, je zajímavé, jak je předmětný člověk ubohý a přesto pro d-fense zajímavý: nejen, že má v bicyklu tajně zamontovaný elektromotor, ale ještě hučí jako dráty (asi k tomu motoru).
Zajímavá je také tajemná látka z "pytlíků na krev", které se, jak odhalila nedávno opadnuvší mediální vlna, vyrábějí z prachsprostého měkčeného PVC.
Otázka: stojí za to se tím vůbec zabývat?
|
|
|
motorek měl Kančelára :-)
|
|
|
Aha, tak to se omlovám, zjevně se mi pletou.
Znamená to, že motorek je jen jeden a konkurence ztrátu vyrovnává chemicku stimulací?
|
|
|
bůhví jak to s tím motorkem bylo :-) - třebas je Cancellara fakt tak dobrej
každopádně, tahle šaškárna už nemá s normálním sportem nic společnýho.
|
|
|
No, co se tyce detekovaneho materialu z infuzni soupravy, to o nicem nesvedci, tady bych to nevidel tak horky, jedou stovky kilometru, neni vylouceno, ze mohou v extremu dostat do zily nejaky fyziologicky roztok aby se rychleji srovnali.
Podle me sypal, ostatne jako vsichni profi kolisti, clenbuterol je ciste synteticka vec, je temer vylouceno, ze by to sezral omylem.
|
|
|
Pokud se týká infuzí, nevím, ale předpokládám, že se s ní dají dostat do krve i legální věci, zrovna ten fyziolák, nebo glukóza (pokud nemají injektáž zakázanou).
Jinak je tu ještě jeden problém - každý něco "sype" a často je otázka právního hodnocení, zda se to smí nebo nesmí. Cukry, kofein, škroby, vitamíny... a pak spousty vyšlechtěnějších věcí. Problém není zakázat třeba vitamín C.
|
|
|
Dobře, ale co je to ten materiál z infuzní soupravy?
Něco takového, jako měl v krvi podle rozboru publikovaného soudruhy z Arniky bratr Ambrozek?
V minulosti mě udivilo, že dost profesionálních sportovců má diagnostikováno astma. Může to tedy být účelová diagnóza za účelem legálního podávání přípravků?
V nedávné době jsem zjistil, že dost profesionálních muzikantů, hlavně hrajících na žesťové nástroje a zpívajících, má diagnostikováno astma. Ještě že nemají dopinkovou komisi...
____________
Na dopinkové mediální aféry kašlu stejně jako na ty partnersko sexuální. Po přečtení tohoto článku a diskuze mě ale nutně něco napadne, že.
|
|
|
Ale no tak. Šampion se nazobal, nebyl první, nebyl poslední, žádné drama, když v Blesku popisují pirátské řádění bezohledných řidičů v tunelu Mrázovka rychlostí 54km/h, tak jim taky nejdete volat.
|
|
nebranit, uz je legalizovane kde co... Navic se diky tomu dostaneme i cenne udaje, ktere by nebylo mozno ziskat jinak. Vysledky nove bude mozno obdrzet skupin naprosto zdravych jedincu na vykonnostnim vrcholu (a ne jen od nemocnych v terapii, ci zviratech,...), idealni.
Geneticke manipulace u ruznych zvirecich modelu jsou uz pomerne bezne, bezpochyby pod krytim zemi tretiho sveta jedou v laborkach vyzkumy ala Dr. Moreau na lidech (nulova legislativa, nulovy dohled, dostatek materialu, z vojenskeho hlediska vysoce hodnotne vystupy,...). Zrejme jedou v utajeni i ve vyspelych zemich, ostatne jako vzdy, i kdyz se navenek prezentuje opak. Vsechno, opakuji vsechno v zakladnim vyzkumu je nutno zkusit, a kdyz to nezkusite vy, zkusi to casem nekdo jiny, proc si zavirat dvere poznani a ztracet krok.
Docela by me zajimalo, if se postesti a ozve se tady nekdo z oblasti zakladni vyzkumu, specialne z mucirenskych oboru jako je experimentalni medicina, fyziologie, genetika, toxikologie...
|
|
|
Z vedeckeho pohledu to mate pravdu. Komercni strance veci by to ovsem skodilo. Vetsina "obycejnych" lidi saturuje svoji potrebu fair play, estetiku, vykon, souboj, napeti a "nejlepsi, nejpilnejsi a nejchytrejsi at vyhraje" prave sledovanim sportu. Zajem "obycejneho" cloveka o sport udrzuje kolobeh prachu v retizku reklama, sponzori, sportovci.
Pokud z toho udelate prilis otevreny souboj chemickych fabrik, tak se o sport bude zajimat asi tolik lidi, jako o souboj robotu mezi univerzitami, nebo pretahovani traktoru.
|
|
|
Přesně tak. Ve sporu o doping jde především o zájmy firem typu "Nike", "Eurosport", "RedBull" a dalších, kteří se profesionálním sportem živí. My jako pouzí diváci (či dokonce "nediváci") můžeme jen se s pobavením pozorovat, kam se ten věčný souboj "Pfizer" versus "Adidas" vyvine dál.
|
|
http://www.dfens-cz.com - www.feministky.com
Its gonna be all the same shit.
|
|
Jinak stále postrádám odpověd na email předmět: cyklohunting ze dne 22.8. 2010, 23:55 ty jeden řidiči zlej ušatej
|
|
|
Ten byl bohužel tak zásadní, že jsem ho ani nedočetl do konce. Myslím, že jsem dočetl k jménu Aneta Langerová, takže od sl. Langerové dále ještě přečtený není. Nemohl jsem lokalizovat jeho myšlenkové těžiště, abych byl slušný.
|
|
|
Zajímalo by mne, jak dlouho se klesá na takovou hloubku zoufalství, kdy si dotyčný ubožák už musí říct i o kopanec a plivanec do ksichtu jen proto, aby se ujistil, že ještě někomu stojí aspoň za kopanec a plivanec.
|
|
|
Lokalizujete ho v v samotném závěru, kde doslova stojí co se po Vás chce ( i když se přiznám že jsem to doplnil jen abych mohl odpovědět na otázku jako je tahle, trochu jsem čekal že ty ostatní věci s Váma moc nehnou )
|
|
|
jsi sám ovlivnitelný debil, pokud si myslíš, že neexistují dva a více lidí s +/- stejným názorem na jeden obecně známý problém. s cyklounama je to jako s cigánama. v názoru na tyhle dvě naprosto nekompatibilní skupiny se většina lidí/řidičů shodne, protože mají stejné zkušenosti.
takže neplač nad neexistujícím ovlivňováním virtuální propagandou a raději si kup na kolo světlo, abys měl aspoň chatrné alibi, až se pokusíš získat Bouchalův pohár pro letošní rok...obsedantní psychotiku.
|
|
|
Světlo si nekoupím, jednak na závodním kole nemám povinost mít ani odrazky ani světla (takovou informaci alespon dostávají jezdci od týmu, a já si jí nikdy nehodlal ověřovat, .......), jenže především v noci nejezdím. Nevidím prostě důvod jezdit v noci, ve tmě, prostě za jakékoli snížené viditelnosti. Ale děkuji za vaši péči
|
|
|
pokud jezdíš na silnici, máš povinnost danou zákonem, který chytří vymysleli pro blbý, co si neuvědomujou, že to světlo mají hlavně kvůli sobě. uvědom si, že automobilista tě spláchne ostřikovačem a doma škody přetře štětkou. to zajíc nadělá větší škodu než vychrtlík na velocipédu 8o)
nemám o tebe žádnou péči. jestli zdechneš a bude to v novinách, zvesela to pověsím do novinek s tím, že si další slušný člověk-motorista může udělat čárku za osvobození planety od blbosti.
jinak ale chraň Bůh rouhače, kteří by se vysmívali tvému otlačenému šourku, oholeným nohám a kuřecímu hrudníčku. pokud se nepletu, zabýváš se mimo diskusí ve vybrané společnosti dunihlavů na lidé.cz i airsoftem nebo jinou zábavou pro ty, co si normálně připadaj ne-úplně-respektovaní, takže erupce tvého komplexu méněcenosti by mi mohla na vteřinu ukázat tvůj vnitřní vesmír bolesti a já už bych nikdy nebyl jako před tím....8o)
|
|
|
Ok... Nějakej pořádnej důvod proč bych měl mít podle Vás světlo, když zpravidla vždy jezdím přes den, v 88% procentech za skvělého počasí... Jinak nějak mi uniká souvislost mezi mnou, lide.cz a airsoftem, stejně jako důvod proč budete tak štastnej jestli se mi na silnici něco stane, já bych Vám jako motorkáři či řidiči automobilu nic takového nepřál.... Stejně tak nechápu, kde berete tu jistotu vychrtrílka, kuřecího hrudníčku nebo šourku.
Jen tak mimochodem, my už si tykáme? Budou z nás přátele Honzo? Já vidím že až na tuto malou neshodu jste vícemeně stejně naladění jako já, Dýfenz bude taky príma člověk, znám pár lidí co dělali na Boschi a snad všichni jsou to veselá kopa. Nevidim důvod k vzájemné nenávisti. Stejně jako jezdim na kole, se stejnou radostí jezdím v autě (subaru, myslim že někdo z vás je taky člen subarufanclubu), a se stejnou láskou jednou pořídim R6....
|
|
|
mohou jezdit po ulici závodní moto a auto specály, které pro jízdu na okruhu světla nepotřebují? nemohou, že? myslíš, že jízda lesem za slunečného počasí nevyžaduje trochu snahy o zviditelnění? slyšel jsi už termíny "oslnění přechodové" nebo "oslnění kontrastem"? kdo ví ten ví, kdo neví, ten si naštuduje 8o)
proč nebudu nešťastnej až se ti s tvým přístupem něco stane? no protože si o to říkáš a já jsem rád, že se stane to, co jsi chtěl aby se stalo. jinak bys se nechoval tak, jak zde popisuješ. líto mi bude toho, kdo tě rozválí, protože pro něj to bude škraloup na celej život.
otlačený šourek patří k cyklistovi jako k ježkovi blechy...a cyklouni tzv. sportovní jsou zejména vychrtlíci s kuřecími hrudníčky, a buzerantsky oholenýma rukama a nohama.
jestli si tykáme? já ti tykám, ty si dělej co chceš.
jezdíš rád na kole. fajn. s tím já nemám problém. problém mám s tím, že nemáš světlo i když je i ve slunečný den možná situace, kdy ti zachrání zdraví kvůli tomu, že nebudeš přehlédnut ve stínu lesa řidičem jedoucím z osluněné silnice apod.
zajímalo by mne, jak se stavíš k následujícím jevům:
- jízda cyklistů na silnici pod vlivem alkoholu
- jízda cyklistů po chodníku
- jízda cyklistů po západu slunce bez světel
- jízda cyklistů na červenou
- nahrazení dávání přednosti ze strany cyklistů vjížděním k pravému okraji hlavní silnice a to i na červenou
- jízda cyklistů v křižovatce podle vzoru: silnice-chodník-přechod-chodník-silnice
- jízda cyklistů v protisměru v jednosměrce
R6? haha...slyšel jsi už přísloví, že "Yamahy není nikdy škoda"? 8o)
|
|
|
Zajímalo by mě, jestli bys poslední část věty citace: "a cyklouni tzv. sportovní jsou zejména vychrtlíci s kuřecími hrudníčky, a buzerantsky oholenýma rukama a nohama." řekl i takovému Phelpsovi nebo Hoogenbandovi, což jsou profi plavci, mimojiné taky s vyholenýma nejen nohama, ale snad vším, co jde. Ale ty nemají kuřecí hrudníčky, takže bys byl zticha. :-D
Tady je možnost si zas kopnout do cyklounů, vid, proč jí tedy nevyužít.
Btw, na tebe s motorkou a 300 z místa platí zcela to samé, co píšeš o cyklistech.
Onen cyklista jedoucí podle předpisů je mimojiné také účastníkem silničního provozu...
A blbci se najdou jak mezi motoristy, tak motocyklisty, tak cyklisty.Akorát tady se paušalizuje na všechny cykláky a všichni jsou čůráci a úchylové a degeni, co na silnici nemají co dělat.
Celkem dost zbytečně se tímto stylem dostáváte na stejnou úroven, jako jsou pomatení lidé z různých Automatů. Škoda..
|
|
|
protože mne neznáš, tak můžeš udělat závěr jako jsi popsal v prvním odstavci. nicméně se mýlíš.
- jak na mne platí to, co píšu o cyklistech, když jedu na motorce, prosím pěkně?
- cyklista jedoucí podle předpisů mi nikterak nevadí, respsktuju ho a jsem dokonce ochoten se k němu chovat stejně jako ke každému jinému řidiči. nikdy jsem netvrdil nic jiného.
- máš pravdu - blbci jsou všude. jen mezi motoristy jich není 8 z 10ti jako mezi cyklisty.
- na úroveň automatů? to dost těžko, neb oni jedou na kole a já autem. mám právo chtít na silnici co nejméně těch. kteří nejsou pojištěni, neznají/nedodržují základní pravidla nebo cíleně sabotují plynulost provozu. automati nemohou nic z toho, neb jízdou na kole ani svým způsobem života do systému nijak nepřispívají, ale naopak ho oslabují jako cizopasníci. (granty na fungování o.s., cyklostezky za stamiliony...)
|
|
|
Jak to platí na tebe? no ty na jedné straně obhajuješ porušování předpisů včetně tebe - například rychlá jízda, ono zde x krát omílané " ježdění dle zdravého rozumu" atd atd-viz tvoje příspěvky, které fakt nebudu dohledávat a na druhé straně tepeš do cyklistů, co porušují předpisy. Přijde mi to hodně pokrytecké, nic víc, nic mín.
Na úroveň Automatu s jejich demagogií klesáte naprosto zbytečně stylem svojí debaty = házení všech cyklistů do jednoho pytle, jejich označování za č..., cyklozmrdy a podobně, je to pouze v opačném gardu.
Podobné výkřiky psané tímto stylem nebude nikdo brát vážně a nikdo by se s vámi ani nebavil.
Btw, on má cyklista ze zákona povinnost mít uzavřené nějaké pojištění? Dáš odkaz? docela by mě to zajímalo...
|
|
|
No právě že nemá a nemusí. Ostatní mít musí. Chápete ten rozdíl?
|
|
|
Patri statem narizene pojisteni do spravneho libertarianskeho sveta?
|
|
|
Nepatří. Je patřičné užívat dvojí metr?
|
|
|
Ano, pokud by použití jednoho metru snížilo "objem svobody a pohody". Naopak, znamenala-li by aplikace rovného metru osvobození určité skupiny od nějakých povinností, lze ji jen vítat.
|
|
|
Nepatří, proto by se mělo zrušit i motoristům.
|
|
|
přesně. Nikdy jsem zcela nepochopil onu logiku "Když Franta může a já nesmim, tak já chci, aby Franta taky nesměl." Naopak rozumné by bylo "Když franta může a já nesmim, tak já chci, abych taky moh." Překvapivě se to ale objevuje dost málo, zatímco první názor zjevně převládá. :(
|
|
|
Ehm ... kdysi jsem v debatě o státním znaku slyšel, že místo lva bychom tam měli mít sousedovu chcíplou kozu.
|
|
|
Nene, ti dva lvi jsou tam zcela v pořádku.
|
|
|
To nemusí ani jezdec na zvířeti, třeba. Takže nemá a nemusí stejně jako ostatní nemusí všichni, z těch ostatních musí jen někteří.
|
|
|
jenže já jezdím rychle tak, aby u toho nejlépe nikdo nebyl. pokud se někdo nachomýtne, tak zpomalím. nikdo není tedy ani omezen natož ohrožen. když to srovnám s cyklistou, který je naživu jen proto, že mu jeho prasárny řidiči tolerují, respektive se kolizi raději vyhnou než aby riskovali popotahování po soudech. Jenže se zlepšujícím se právním povědomím řidičů (za které může policejní šikana) se zároveň množí i lidi, kteří už prostě neuhnou, protože nemusej a dokážou si spočítat, že případnou nehodu ustojí a ještě budou mít za cyklounovy peníze nalakobvanej bok, kterej byl už stejně trochu odřenej.
cyklisti se do jednoho pytle hodili sami tím, když se zbavili návyků a zdravého rozumu. také je dohledatelné, že za prasata považuju "pouze" 80% cyklistů...takže jakej jeden pytel? kde je pytel? kdo je pytel? sám jsi pytel 8o)
ad pojištění: ano, nemá povinnost...a přesto se smí pohybovat v prostředí, kde pojištění mají všichni a v tomto prostředí způsobuje mnohdy nevymahatelné škody (to byla pointa, kterou jsi neodhalil, cykloune) na majetku a to hlavněcv případě úhynu cyklo-kusu.
|
|
|
Přechodové oslnění nebo oslnění kontrastem vážně není problém který bych měl na kole, je to spíš jev známý z některých tratí ve Formuli 1 jako je výjezd z tunelu v GP Monaka... Jen tak mimochodem, spousta aut ve dne taky nesvítí, není to tak dávno co se svítit nemuselo ani ze zákona, a i tady na dýfýwebu byl i tom myslim článek jak je to zlý... Tak si ujasněte váš "volební" program. Všechny ty problémy co máte s cyklistama máte i s jakýmkoli traktorem ZETOR kterých především v sezóně potkávám taky dost. Takovej zetor, kterýmu světla nesvítí ani kdyby předseda chtěl, tě nesere, když za nim budeš muset jet kousek tak asi taky při předjíždění na něj nenajíždíš, a když jedou dva kombajny za sebou sklízet tak se taky neposereš...
Jinak ty jevy. Kdokoliv pod vlivem alkoholu je sráč. Ať je v autě, na kole, nebo na bruslích na stezce. Pak jen snad definovat promile, od kterých už je člověk pod vlivem alkoholu. Jak jistě víš mnohé státy EU to mají o dost mírnější než tady v čechách.
Cyklista na chodníku nemá co dělat... Ale než abych jel jednosměrkou, což ted asi dle debilních zákonů můžu, stejně si to tam radši někdy střelim přes chodník, když vidim že tam nikdo neni. Většina těch chodníků na který si dýfenz ve svejch článcích v ČB stěžuje jsou chodníky u kterejch máš modrou značku která ti symbolizuje Zde je legální výskyt chodců, i cyklistů, jako například park Na Sadech nebo Lannova třída. Jezdit na náměstí podloubím je... sračka... Stejně jako jezdit na chodníku všude kde sou lidi. Ale než abych riskoval nějakýho frajera u mojí školy v jednosměrce (znova s váma souhlasim, ten zákon je debilní) tak radši těch 200metrů projedu po chodníku, je-li volný.... V tohles doufal
Jízda cyklistů po západu slunce? Ok, po západu slunce je širokej pojem. V časovém období které se nazývá Občanský soumrak, je to ještě omluvitelné.... Ale ve tmě, bez světel, kurva, no tak snad mi de předevšim o sebe ne? Jsem snad nějakej magor abych ohrožoval svý zdraví ?
Na červenou... Je blbost jezdit na červenou. V čemkoliv. (vyjma buzer semaforů, určitě víš o co jde, ty však ignoruju jen v autě, na kole většinou před nimi přes 50 nejedu)
Dávání přednosti... Já tu přednost dycky dám. Příjde mi tak nějak bezpečnější udělat to, co odemne ten druhej čeká, v tomto případě dát normálně přednost a pak jet, než abych tam pak způsobil dopravní kolaps nějakou píčovinou... Silnice chodník přechod chodník silnice jezděj asi jenom děti, který vyrostou, nebo mentálové, kteří se takto eliminují. Totiž, když přes přechod může jet, tak může jet zcela jistě i přes křižovatku. Mluvíme li o běžné křižovatce.
S tou jednosměrkou je to asi tak, že se fakt dost netěšim až jednou budu vyjíždět z parkovacího místa v autě v jednosměrce a sundám nějakou státní úřednici co si to valila na ezce. A ten zákon je debilní, protože v případě že bude jednosměrka, a v její polovině se na ní napojuje jiná silnice způsobem T (snad mi rozumíš...) tak cyklista, který pojede v protisměru, bude mít dost problém s řidičem, který bude přijíždět do jednosměrky a na nějaký rozhlížení do obou stran se vysere. Jediný kdy se dá na kole vjet do jednosměrky je případ, kdy jednosměrka vede z A--------B a zaparkované fiaty stojí v dolní polovině pomlček(ve směru jízdy po pravé straně). Tim cyklista pojede v protisměru, po pravé straně, a nebude ohrožena ani bezpečnost cyklisty ani trestní bezúhonost člověka co s fiatem bude vyjíždět z parkovacího místa. Druhou podmínkou je že jednosměrka nemá žádné další komunikace které by se na ní napojovaly a poskytovaly by pravděpodonost situace kterou jsem popsal výše s A--t--B křižovatkou.
Světlo ve sluneční den je stejný jako striktní kontroly lekárniček dle nejnovějších novel... Já ti na světlo přes den mrdám protože ho fakt nevyužiju stejně jako ty mrdáš na nejnovější lékarničku protože víš že s moc moc moc velkou pravděpodobností nevyužiješ ani tu starou. Princip je stejnej, popravděřečeno tu lékárničku si možná někdy vytáhneš z auta až si hrábneš na horkej vejfuk při udržbě motorky, to jí pak využiješ. Já vím na 100%, že ve tmě nikdy nepojedu, za snížené viditelnosti taky ne, a i kdyby tak v mlze spíš uvidíš můj teplej dresík než nějaký světýlko....
|
|
|
Ad Zetor a kombajny: ti jsou alespon uzitecni.
Ad oslneni: cim rychleji se objekt pohybuje, tim mene casu mas na reakci, proto s tim na kole problem nemas.
Ad chlast: v tom se shodnem, jen netusim, proc je to na kole tolerovano.
Ad dodrzovani predpisu: kazdej cyklonymand haji, ze zrovna on zakony neporusuje... kdyby to byla pravda, tak snad neni problem, ale pokud nejses slepej, tak ti musi bejt na prvni pohled patrny, ze nekdo nam tu evidentne... "nemluvi pravdu".
Ad krizovatka T: presne tuhle situaci mam kazdy den 2x u baraku a kazdy druhy den se tu dostavam do krizku s pumpickarema... divny, asi jim to nevadi bejt ohrozeny... od jisty doby uz nekoukam na obe strany a obcas to generuje zajimavy ksichty nebo i zajimavy styly opousteni sedla :o)
|
|
|
Ad Zetor: Ja myslel, ze hodnoceni uzitecnosti ucastniku silnicniho provozu a jejich motivace k volbe dopravniho prostredku se slusni, svobodomyslni a neovecnati lide nedopousteji.
|
|
|
tvůj oportunistický kretenismus tě fakt svedl už moc daleko z cesty, když nechápeš užitečnost zemědělce přesouvajícího stroje na pole, aby je mohl obdělávat. ten si jednak nemůže vybrat a druhak mu to jistě taky nepřijde jako děsná zábava - na rozdíl do kolomrdů, kteří se projíždějí jen tak z plezíru a zároveň generují i zdržení pro zbytek světa na silnicích, které jim nepatří.
|
|
|
Většina soudruhů už pochopila, že agresivní sobectví nemůže být vyváženo ani sebepříkladnějším kolektivistickým myšlením, pročež takhle se toho komunismu nikdy nedobereme.
Jako přechodné řešení navrhuji zřídit Národní komisariát pro třídní boj, který vydá závazný metodický pokyn k vyhodnocování užitečnosti jednotlivých skupin obyvatel.
(Rýpavá osobní: Když jsi ležel rozmlácenej ve špitále, zjistil sis, jestli tě náhodou neoperoval / neošetřoval cyklista? Jestli jo, to aby sis vytrhal stehy, ne? ;o)
|
|
|
Takže ježdění jen tak pro zábavu je špatné, áno.
Stejně tak ježdění po silnici, která mi nepatří, je špatné, áno.
Nepochybuji o tom, že i ty sám jdeš příkladem a vždycky jezdíš jenom za prací. Nebo, když už jedeš za zábavou, použiješ k tomu účelu jen svoji vlastní silnici. (Jo, teď zas přijdeš s velice logickou myšlenkou, že ta silnice ti patří, protože platíš daně - což cyklisti obvykle taky - nebo že platíš spotřební daň z benzínu - jenže i cyklisti mají často auto.)
|
|
|
Mily Jene, tak tedy specialne pro tebe po lopate: Je uplne jedno, jestli nekdo po te silnici jede kvuli sekani sve louky, orbe v uloze zamestnance zemedelske akciovky (tyhle veci zrejme u tebe v dusledku predmetu jmenem prvouka na I. stupni ZS zrejme zanechavaji vuni cehosi svateho - vzdyt nas, lidi z mest, prece ziviiii!!! aano), presunu ultradulezitych dokumentu draba stavebnich delniku, stehovani pocitace, zmermomocneni slecny odvedle nebo proste potreby se hybat. Tobe je, coby uzivateli verejne komunikace, do toho hovno. A je uplne fuk, zda u kavicky rozjimame o tom, ktera z tech cinnosti je prospesnejsi, prijemnejsi, libertarianstejsi, zmrdstejsi, pravicovejsi ci zanechavajici delsi uhlikovou stopu: opakuji, znovu, specialne pro tebe: je ti do toho hovno. A jako uzivatel teze komunikace se podle toho chovej a ucel pobytu druhych tam nezkoumej. Rozumis uz tomu?
|
|
|
- seš blbec. přechodové/kontrastní oslnění je problém řidiče, který vjíždí do lesa a nevidí tě. v tu chvíli je to už tvůj problém. měl jsem za to, že věc byla popsána srozumitelně.
- spousta aut? aha...tak jedno ze sta. kolik najedeš za den kilometrů, že vidíš "spoustu" nesvítících aut? asi nějaká cyklouní úchylka všechno násobit deseti? (např. počet účastníků cyklojízdy apod.)
- pětašedesátikilový kyklista po standardních 5 desítkách v parném létě nadýchá po hodině víc než povoluje i ten nejbenevolentnější systém ve Francii, kde je 0,5°°/o...
- jednosměrkou samozřejmě nemůžeš ani podle debilních zákonů.
- i za soumraku je riziko střetu větší, protože cyklista je vidět na kratší vzdálenost, kontrasty se zmenšují a s ubývajícím světlem přestává lidské oko vnímat barvy. takže neshoda - vadí to!
- ad přednost: neřešíme tebe, tak se nemusíš obhajovat! řešíme jev u cyklistů zdaleka ne zřídkavý. pokud se ti to nelíbí jako mě - fajn, nejsme ve sporu.
- už jsem ti v prvním odstavci vysvětlil, že tvoje "na světli mrdám" je v případě jízdy ve stínu nebo polostínu zvyšování rizika a vytváření krizové situace. buď si jist, že než se srazit čelně, tak každej řidič zvolí nabrat cyklouše zezadu. pak si můžeš jít stěžovat. řidič dostane podmínku, začne nenávidět cyklisty, ty dostaneš pár tisícovek od pojišťovny a život strávíš v kolečkovým křesle, kdž budeš mít kliku a nebudeš rovnou případ pro "havrany". To je možný výsledek tvého "na světlo mrdám", který má nenulovou šanci na výskyt.
Lékárničku jsem využil už 3x (jednou pro sebe na na kost rozseknuté koleno). Vozím ji lehce nadstandardně vybavenou, protože jsem proškoleným zdravotníkem a nevadí mi poskytovat první pomoc.
červené světlo je díky vlnové délce schopno nejlépe pronikat prostředím jako je aerosol. Všimni si, že když je mlha a noc, není potřeba jiná světla než obrysovky. zadní mlhovka má smysl pouze za dne, kdy díky okolnímu světlu nevýkonné obrysovky zanikají. proto také mají slovenští policajti a sanitky červenej/červeno-modrej maják a ti naši jim to závidí, protože se jim jen málo kdy stane, že do stojící,rozsvícené sanitky vpálí v mlze rozjeté auto. proto je minimálně zadní červená blikna stejně dležitá jako flaška s pitím. když ji nemáš, můžeš z toho mít problém. můžeš, nemusíš - záleží na tom, jaké budou okolnosti, ale na tobě to nezáleží.
když jedu na kole já...jo, taky mám kolo...tak svítím v podstatě furt i když jedu po lese, kde spo po cestách pohybují dementi, co nevidí za zatáčku nebo za křoví a sviští tam 60kmh. ty na sebe potřebuju upozornit, protože sám vím, jak je v lese cyklista blbě vidět. ale možná jsem ve tvých očích jen debil...
|
|
|
Teda to je vážně velkej problém. Strašně závažnej.. Já vyjíždim z lesa a on do něj bude vjíždět. No sichr mně nemuže vidět. Tak s timhle přístupem, navlečem jeleny do vestiček a mezi parohy jim dáme halogeny ne? A vlastně celou lesní zvěř, a taky stromy a větve, kdyby náhodou při bouřce něco spadlo...
Muž na kole s pěti pivama je asi jako muž na babetě s pěti pivama. Jedná se o motorkáře a cyklistu ? Muž řídící cokoli s pěti pivama je sráč. A řídit by asi fakt neměl. Ty mi tu najdeš nějakej superpřípad z francie, já ti taky můžu lehce najít nějaký nalitý řidiče, lezeš na moc tenkej led, asi z nouze... Všichni cyklisti co znám, dodržují docela přísný jídelníčky.
Něco jako pivo připadá v uvahu málokdy, něco jako tvrdej vůbec. A už vůbec ne před, nebo během jízdy (asi jako kdyby sis naložil na motorku do báglu deset zlatejch cihel, výkonost by ti šla...dopýči). Což je snad rozumný i s ohledem na zákon (kdyby se něco podělalo, nenadejcham) a především jako prevence aby se nic nepodělalo.
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010083002 jednosměrka ?
Občanskej soumrak... cyklista je vidět na menší vzdálenost, kontrasty se změnšují, a ted vyjede auto..
a auto svítí.... a cyklista kterej má ty koule na to aby najížděl až do občanskýho soumraku má v 88% dres s reflexními prvky. Dnes je popravdě docela problém sehnat takovej, kterej je nemá. Minimálně alespon loga sponzorů po nasvícení křičí JÁ JÁ! Takže ted máš z cyklisty defakto jednu velkou odrazku, dál bych to asi neřešil protože je to rozhodně učinější než tvoje blikající červený světýlko, kde by mi po pětihodinovej jízdě beztak velmi pravděpodobně mohla dojít baterka.
Dík že neřešíš mně. Ještě abys měl tu drzost a řešil mne, vychází-li veškerá tvá znalost mé osoby z tadytý respektstyle hatecore diskuze. Nevěřim že cyklisté jezdí na červenou, když už se najde nějakej totál rebel, kterej volá po exterminaci, tak s tebou budu držet basu i já. Ale znovu připomínám že rozhodně znám víc řidičů (3-4?) než cyklistů (0) kteří jsou schopni ignorovat červenou. Je to docela v rozporu s základními instinkty (žrát srát pít přežít) vjet na kole do křižovatky na červenou. Šance na přežití, velmi malá. A to samý je s předností.
Tyhle tvoje scifi scénáře že světýlko ve stínů super upozorní řidiče na cyklistu bych aplikoval i na tebe, to samý světýlko budeš mít na hlavě až potáhneš večer z hospody, až budeš večer tlačit vozík před Glóbusem cestou z nákupu, až budeš venčit čokla na stezce pro inlajn bruslaře. A auta se odted nebudou prodávat černý zelený a šedivý, ale jenom růžový, oranžový a vyblitě zelený, protože to přece taky pomůže s viditelností.
V posledních chladných dnech najedu denně tak těch 60km. I tak se najdou jedinci, co nesvítí. Cyklojízd se účastní smažky, áčka, biomaminy, staří a senilní, a pomatení sráčové. Jsou to asi takoví cyklisté jako tvůj děd na babetě motorkář.
60Km/h lesem je sračka, možná v nějakým děsně brutálním sjezdu, a to i já bych se bál na biku jet, přičemž na silničce nemám v balíku problém s 80km/h, a těch 20 rozdíl je na kole fakt dost znát. Myslím že jezdit 60 lesem sjezdy nemůže moc dlouho vydržet ani equip. Rám, galuska, vidlice, centrování... O brždění nemluvě. Kdo je teď úchyl a násobí?
Máš-li namysli motorové vozidlo (to určitě máš, kdybys měl namysli jiného cyklistu tak bys teď byl tím nasobitelským úchylem), neznám nikoho kdo by měl problémy s něčím jakože mu ze zatáčky vyjelo auto a cyklista kvuli tomu málem chcíp. Jako řidič vyjedeš ze zatáčky za kterou není vidět, to znamená že světlo toho cyklisty beztak uvidíš až v momentu kdy uvidíš cyklistu (bavíme-li se o noci, a já vím že ne, je světlo samozřejmostí pro každého účastníka silničního provozu)... Co se tim pro řidiče auta změní je mi záhadou. Kde je úzka silnice, řidič nevidí za zatáčku, tam je i v jeho vlastním zájmu dávat pozor. Narveš auto plný důchodců co jede třicet a budeš nadávat sám sobě, potkáš cyklistu co jede třicet a ještě ho zmastíš do krve že je pýčus a neměl blikačku..?
Tleskám tvé nadstandartní vybavenosti. Těšim se až mne sundáš a pomůžeš mi, protože ti nevadí poskytovat první pomoc. Asi i poslední, že?
A teď tě naposledy požádám, napni mozkovnu, hecni se chlape, a pochop že v noci, mlze, tmě, krupobití, tornádu, tajfunu, normální cyklisté nejezdí. Tak di se svojí zadní blikačkou a předním dálkovým světlem... Někam.
Tuhle diskuzi považuji za uzavřenou. Jestli ještě něco chceš dořešit, napiš mi mejl. Budu se těšit. leons7@email.cz
|
|
|
když je diskuse už uzavřená, přidám jen tak poznámku pod čarou, že mi přijde zvláštní, jak se někteří lidé neumí srovnat s tím, že u některých jiných lidí prostě nejsou oblíbeni. vytrvale lezou do prostoru, kde se schází lidé, u kterých nejsou oblíbení a vytrvale prudí, čímž jejich obliba neroste. to je poměrně zvláštní netový jev. něco s egem nebo šmrncnuto narcisismem, případně exhibicionismem? no nic, už je to uzavřeno, jak pán píše...
|
|
|
Disney - informace od týmu je mylná, pokud jezdíte po pozemních komunikacích, tak musíte splnit některé náležitosti.
Do snížené viditelnosti se dostanete natošup, já osobně jsem dával reflexní vestu za mlhavého dopoledne a zapnul blikačku. Také stačí chvíli lepit duši a odpolední projížďka končí za šera, o zabloudění nemluvě.
Vězte, že to co ZZR píše o přechodovém oslnění je pravda (pokud jezdíte i terény, musíte to vědět - střídání prudkéhho slunce a hlubokého stínu kriticky ztíží hledání kořenů a kamentů na střídavě osvětlené zemi, čtení mapy za jízdy je přií orienťáku takřka nemožné - mapník bliká a tmavne, detaily nerozeznáte. Ovšem na silnici to spíše řeší výrazné a reflexní osvětlení - blikačky mají na tento úkol bohužel malý výkon a mohou být přehlédnuty, zejména pokud právě vjedete na prudké slunce (ve stínu je to logicky lepší).
|
|
|
díky!
jsem rád, že to i cyklista - čestná výjimka, vidí stejně.
|
|
|
Nemáte všechny informace co jsou z emailu, tak doplním i sem že jezdím jen na silničním kole. Chcete se všichni hádat o ničem, enjoy...
|
|
|
:-). D-Fensi, zadnej Disney (leons7(at)email.cz) neexistuje . To voni jenom fabulujou, aby na ten svuj platek nalakali vic ctenaru. Neco tak blbeho totiz v prirode neexistuje. Kdyz uz tak se v tichosti pomocuje v ustavu za neustaleho uslintavani a poskubavani levou nohou v koutku, nebo ceka na povyseni v zivocisne risi na neco, co bude chodit vzprimene.
|
|
|
Je fakt, ze blboun nejapny uz davno vyhynul.
|
|
|
Chyba lavky pane kolego, Dronte Mauricijsky byl vyhuben. Vyhubit / vyhynout - takova drobna nuance. ;-)
|
|
|
No mozna by mely byt vyhubeny i jemu pribuzne druhy, co se tu obcas vyskytnou. ;o)
|
|
|
Myslite sebe? Slechetne. :-)
|
|
|
Sorry, uz jsem to pochopil, nic proti Vam. ;-)
|
|
|
Dfensi, poděl se s náma o nějaké tyhle dopisy, ať se můžeme zasmát a dát to k lepšímu večer v pánském klubu :-).
|
|
|
Ááá teď jsem objevil ten skvost, už jsem se obával, že jsem ho snad smazal, což by byla nenapravitelná škoda, tak pro čtenáře, aby věděli, že nemáme mezi sebou nějaké tajnosti:
"Sice sleduju Váš blog už dýl a několik článků ohledně "cyklobuzen" už mi hnulo žlučí, ale vždycky sem to tak nějak překous s vědomím, že jste pořádně vyžranej buřt kterýmu prostě jinej pohyb než ve fávu po mamce nesedí a tak jsem Vás chtěl ponechat svému osudu a věnovat se důležitějším věcem, jako je třeba hrát si s koulema. Ale bohužel vidím, že vy nejste jen člověk co lehce vychyluje jako například trans lesba Aneta Langerová, vy začínáte ovlivňovat i lidi. Ten váš styl je strašně podobnej nejslavnějšímu ministrovi propagandy co die Welt pamatuje."
|
|
|
Wow, to je hustej material. By mne zajimalo, jestli to Disney taky probiral uz pred valkou s jejich panem okresnim hejtmanem.
|
|
|
Tohle je jen asi 1/4 celého textu. Teď jsem to dočetl na konec. Následuje líčení, kolik toho najezdí (hodně!) a kolik stálo jeho kolo (eště víc!). Pak jsem vyzýván, abych napsal, jak by teda měl cyklista jezdit, aby to bylo podle mně správně. Což je z principu nesplnitelný úkol.
|
|
|
Pěkně shrnuto, řek bych že se z toho Vašim kámošům postaví péro.
|
|
|
nezáviď, že nám ještě stojí, impotente 8o)
|
|
|
Hele, a spavas jako kazda spravna cyklobuzna s pumpickou vrazenou hluboko v kadaku, nebo se ukajis jen vopruzovanim a zdrzovanim ostatich na silnici?
|
|
|
Což by se Vašim kamošům určitě nestalo.
Ale tohle je celkem o ničem, protože on se jen poměrně rozvláčným urážlivým úvodem dobral k celkem konstruktivnímu dotazu. To mi taky chodí maily, že si mě najdou a vrazí mi pumpičku do análu nebo jiný zase že si mě najde a nakopne mě tou jeho špičatou botou do prdele apod. Ve světě moderní cyklistiky hrají anální partie asi poměrně důležitou roli. Někdo z analyticky zaměřených čtenářů by se na to mohl zaměřit.
|
|
|
No jasne, bez analnich partii se na kole jezdit neda.
|
|
|
To oni uz nemaji sedatko?
|
|
|
Sedlo, pane kolego. Sedátko je z podobné branže jako stupátko a na kole se nenachází. Dostatečně kvalitní sedlo vyjde na podobné poeníze jako Recaro křeslo do auta a je pohodlnější k sezení než většina anatomických sedaček, které jsem měl možnost vyzkoušet.
|
|
|
Ted mi dochazi, co stoji za temi vasimi cim dal tim radikalnejsimi (az fanatickymi) clanky proti cykloaktivistum a cyklofanatikum. Treba ten clanek o "perineu stlacovanem cyklosedackou a k impontenci vedouci" mi prisel dost zbytecne pretazeny a urazlivy. Takhle se to jevi jako hromadna odpoved hochum s velkymi pumpickami a spicatymi botkami.
|
|
|
V tom případě by ty emaily měly vyjt jako samostatný článek... jak mám sám zkušenosti s podobnými zanícenými křižáky za věc správnou, byl by to pořádný mazec
|
|
|
Ale neni. Proste mu napis, at zkusi jezdit tak, aby tim pokud mozno nikoho neobtezoval, neomezoval, neohrozoval a nejak zasadne nestval. Pokud to zvladne (at uz pochopit, co to zname, tak take takovym zpusobem jezdit), at si na kole klidne jezdi, proc ne?
|
|
|
"jak by teda měl cyklista jezdit, aby to bylo podle mně správně."
- Autem ?
|
|
|
myslím, že cyklista jedoucí na kole tak, jako by jel na motorce/mopedu nikomu nevadí ani v nejmenším stejně, jako nikomu nevaděj mopedisti, skůtristi a spol.
jenže toho není průměrný cyklista schopen, protože pravidla vůbec nezná, o své situaci zásadně nepřemýšlí, protože "on se někdo postará" a nebo pravidla zná, ale jízda na kole je pro něj přitažlivá právě pro možnost de facto na všechna pravidla nakašlat.
čest výjimkám! být v takové společnosti slušný je nesnadný úkol.
|
|
|
No nevim, ve Stovezaty maj mopedisti a skutristi jmeno snad jeste horsi nez cyklisti.
|
|
|
To je bohužel pravda. A v jižních zemích je to opravdu mor. Tam musíš ve městech počítat, že tě kdykoli a kdekoli může začít někdo z nich brát ze všech možných stran a úhlů. Na nějaké předpisy, přednosti atd. samozřejmě sere pes, kdo je drzejší, ten jede. Ale trošku pomůže mít velký zlý auto, toho se oni bojej.
|
|
|
v cyklistických pruzích určitě 8o)
ale i kdyby to tak bylo, má každý scooter SPZku, takže je dohledatelný a velmi pravděpodobně je také pojištěn. nestane se tedy s větší prvaděpodobností, že by byla způsobená škoda neuhrazená.
|
|
|
to by ovšem musel mít člověk čas si tu RZ přečíst a zapamatovat. Pokud mě mopedista nebo automobilista někde srazí, tak poslední na co mám čas je si zapamatovat značku.
|
|
|
pokud jedu v autě a mám nějakou drobnou kolizi, je SPZ první, co si vtloukám do paměti.
|
|
|
Naprosto úchvatná logika - jestliže mám SPZ a jsem pojištěn, můžu se chovat jako dobytek. To chce flašku.
|
|
|
nemám pocitm, že by se podařilo "vychovat" dementy na kolech nebo v provozu obecně. dementy na kolech lze pouze zastrašit a jízdu po silnici jim zhnusit. ale jak na to, když člověk jede/stojí v koloně? hovada hovady z větší části být nepřestanou. je to prostě menší zlo než když mi rozbiješ auto, ujedeš a já si to zaplatím sám.
nevěřím, žes to nepochopil...
|
|
|
to je ale tvoje logika, z příspěvku nic takového neplyne, přesně naopak. pokud mám SPZ, je to poněkud více zavazující. proto trvám na svém návrhu na SPZ pro cyklouny, pokud se chtějí účastnit silničního provozu. samozřejmě včetně přezkoušení z pravidel a průkaz cyklouna. jinak budou prasit do nekonečna.
|
|
|
Ja trvam na navrhu SPZ pro vsechny, a to na viditelnem miste hlavy, hrudi a zad, pokud se chteji zucastnit silnicniho provozu. Samozrejme trvam, aby i chodci meli prezkouseni z pravidel a prukaz chodce. Je to logicke, spravne, slusne a libertarianske: kdyz maji mit SPZ motorove vozy, meli by je mit vsichni! Jinak budou prasit donekonecna.
|
|
|
trvat na tom dozajista můžeš, svoboda projevu již dorazila i do ČR. pitomosti a cancání ovšem zůstanou pitomostmi a cancáním bez ohledu na režim, čas a místo...
|
|
|
Jsem rad, ze to konecne vidis stejne.
|
|
|
Krom toho, na co si pamatovat RZ, když stejně řídila osoba blízká, no ni?
|
|
|
To je otákza, kdo je vlastně hůř dohledatelný - jestli cyklista bez SPZ nebo motorkář, který sice SPZ má, ale není mu přes helmu vidět obličej.
|
|
|
Za škodu způsobenou provozem motorového vozidla odpovídá jeho vlasník, bez ohledu na to kdo řídil.
Takže pokud máš SPZ, tak je lhostejné že řidič nedostane penaltu za přestupek. Důležité je, že způsobenou škodu dostaneš zaplacenou.
|
|
|
Mám jazykovou poznámku.
Vadí mi zde používaná slovní vycpávka "no ni".
Jestli to teď frčí v gay klubech nebo tak někde, tak ať to tam zůstane. Když s tím začal aleff, tak jsem to bral jako originální a veselý rozmar. Teď je z toho opruz.
|
|
|
Obrat "no ni" frci nekolik stoleti na severni Morave.
Jestli je severni Morava takovy velky gay club, nevim. Mozny to je.
|
|
|
Kdyz uz jste zminil Aleffa - jaktoze on (a zrovna on!) nema zde v diskuzich u sveho jmena tlacitko Ignore? To je s vami takovy kamos? Ja jen, ze i zdejsi (hard)core jako je JJ nebo Root to tlacitko maji...
|
|
|
Root nemá Ignore a JJ taky ne, jak jste na to přišel, já to tam nevidím? A myslím, že Ignore nemají ani neregistrovaní.
|
|
|
Chm. Prisahal bych, ze drive Ignore u jmena meli, protoze jsem tuhle featuru na nekterem z nich testoval... no, to je jedno.
Ale i tak mi nejde do hlavy, jaktoze Aleff, ktery zrovna neni nazorove "jedna ruka" se zdejsim core, to tlacitko taky nema.
|
|
|
To ani náhodou, jedině na motocykletě. Přidávat plyn nohou je nemravné!
|
|
|
Kocour z Cerveneho trpaslika na tohle znal docela dobrou odpoved. Myslim, ze znela: "Co to sakra meles, ty vorechu?"
|
|
|
:-). O tom by mel vyjit clanek - sbirka nejinteligentnejsi korespondence. Jestli tendlecten Disdiney nebude henten onen yntelektual.
Konecne nekdo ukazal svetu, jakej voni jsou zloduch :-D.
|
|
|
Kdysi dávno, někdy v první třídě nás pančelka učila, že když chceme na nějakou větu dostat odpověď, měla by to být ideálně otázka. Rád bych v rámci studia komunikace alespoň tušil, jaká odpověď tady byla očekávána, nebo alespoň na co se mělo odpovídat.
|
|
|
Otazka byla zjevne v nezverejnene casti kolomrdova mailu. O nic jsi neprisel, myslim ze ten ubozak uz vzbudil o moc vic pozornosti, nez si vubec zaslouzi.
|
|
Doping v profesionálním (a jakémkoliv jiném dospělém) sportu není problémem veřejnosti. Dopující si vědomě huntují vlastní zdraví a na rozdíl od klasických pouličních feťáků si svoje drogy neobstarávají trestnou činností a své budoucí léčení si zpravidla předem předplatí z daní a zdravotního pojistného z vysokých výdělků.
Humbuk kolem dopingu vyvolávají především média a sponzoři, neboť jde o jejich zisky. Profesionální sport je atraktivní pouze tehdy, mají-li diváci možnost předváděné výkony vnímat v "lidském" měřítku, tj. v nějakém "reálném" poměru s výkony obyčejných lidí. Cyklista jedoucí etapu průměrnou čtyřicetikilometrovou rychlostí je pro diváka ještě "pochopitelný", protože takovou rychlostí na kole občas jezdí leckdo (byť jen z kopce a na chvilku). Jestliže se vlivem dopingu sport přesune na úroveň "neuvěřitelných" výkonů, diváci o něj ztratí zájem. Etapový průměr (dejme tomu) 80 km/h je už z kategorie strojů. Maratónec, který proběhne trať bez krizí a únavy strojovým tempem za hodinu dvacet, bude působit jako nadlidský robot. Basketbalisté, kteří vždycky trefí trojku z jakéhokoliv místa, budou k nekoukání. Na závody robotů není divák zvědavý a lidé žijící z profesionálního sportu to dobře vědí. Boj proti dopingu je tedy především bojem za udržení komerční atraktivity profesionálního sportu. Nevidím nejmenší důvod, proč bych se měl v tomto úsilí jakkoliv angažovat. Stejně jako by se v něm nemělo angažovat cokoliv, co je placeno z veřejných prostředků (policie, státem placené zdravotnictví ap.).
-------------
Zcela jinak pohlížím na doping ve sportu dětském (či mládežnickém). Dvanáctiletý kluk ještě není schopen plně posoudit, zda je pro něj zítřejší vyhraný závod skutečně důležitější než zhuntovaná játra o deset let později. Nabízet dětem "zobání" bych tedy trestal stejně tvrdě jako nabízet jim "pouliční" drogy nebo třeba je nutit k prostituci.
Ale dospělé, kteří by už de iure měli mít rozum, ty vem čert...
|
|
|
Musim vas zklamat, ale nic jako predplacene budouci leceni v teto zemi neexistuje. Realita je totiz trivialni, at se huntujete ci k tomu prijdete jako slepy k houslim, Nemate zname = nejste. Kdyz uz, nedej boze, nastane chvile, ze mate zavazny chron. problem, tak je to vas problem, cim mene je tabulkovy a rozborkovatelny, tim vice je vas a tim mene systemu. Vy se s tim musite smirit - jak jinak a systemu to je u pr... - vzdy. System tak u mnoha lidi selze presne ve chvili, kdy to nejvice potrebuji. Jedine vychodisko je zustat zdravy. Pak clovek muze vesele teoretizovat...
|
|
|
Asi tušíte, co jsem tou zmínkou o "předplacení" chtěl říci: Že profesionální sportovci do systému (zdravotního, sociálního...) za dobu své kariéry ze svých příjmů zpravidla nasypou víc, než jim systém (například v podobě léčení) vrátí. Na rozdíl od "klasických" smažek, kteří do systému nenasypou nic a od státu čerpají prostředky na léčbu, substituci, streetworking a invalidní důchody.
Smažky mě jako daňového poplatníka zajímají, protože na ně doplácím. Kreuziger ani Contador mě nezajímají, protože na jejich léčení ze svých daní v podstatě nedoplácím ani korunu.
|
|
Clanky tohohle typu nasleduji uroven fabulantu a stekajicich psu z automatu.cz a podobnych organizaci, kteri sti siru na automobilisty, akorat v opacnem smeru.
Jeste, ze takovychto clanku zde nevychazi mnoho.
ps: jsem nadseny automobilista s neekologickym RWD sestivalcem a na kole sedim tak 2x za rok na chalupe. Presto, takovehle blaboly zivene jakousi vrozenou nenavisti, nejsou nic jineho nez souzeni skupiny lidi hromadne podle toho, jestli maji pumpicku nebo elastaky a nikoliv individualne podle toho, co jsou kdo za lidi...
vazne tohle patri na pravicove orientovany web s durazem na individualismus a osobni svobodu?? neni to nahodou kazani vody a piti vina? fuj
|
|
|
Já vám nevím, ale to že Contador papal(či bumbal) nějakou meducínku je tak jasné, že bych to fabulací opravdu nenazýval.
a kázání vody a vína? myslím, že nikdo nemá větší rozpor v názorech a samotném přistupu ke sportu, jako cyklisti.
|
|
|
V clanku je nekolik zobecneni, ktere se nebojim fabulacemi nazvat (vyrazy jako "vsichni" atp.). Nicmene o to mi ani nejde.
Ze je ve vykonostnim sportu fetu pozehnane? Jiste, bohuzel :(((. Spojitost s cyklistikou vsak spociva v cem? Krom osobni nesympatie-nenavisti ke skupine... coz mi prijde jako prilis slaboduche na selektivne sepsany clanek.
Ad kazani vody a vina: souhlasim co pisete, fet v cyklistice potazmo v jakemkoliv sportu obraci celou puvodni myslenku sportu naruby. Nicmene ja mam namysli to, ze pokud nekdo otevrene preferuje individualni pristup a kritizuje jine za zobecnovani ("ridici velkych cernych zlych BMW" apod.), tak by se sam mel stranit obdobnych hodnoceni jinych skupin.
To ze to delaj ostatni mi neprijde jako vhodna primera k tomu klesat na jejich uroven a delat to same v opacnem odstinu.
|
|
|
Ona ta cyklistika je ale v tomhle zrovna dost na forhontě. Můj názor je, že se zobe do značné míry všude, akorát některý sporty jsou k tomu z podstaty náchylnější (cyklistika, atletika, plavání) a jiný méně (fotbal, hokej).
Jediný, co je smutný je, že se do "profesionálního sportu", kde jde už dávno jen a jen o byznys, pořád sype dost peněz z veřejných prostředků. Chtějí pánové fotbalisti národní fotbalový stadion? Ať si ho postaví z peněz vlastních, sponzorských, nebo třeba z příspěvků fanoušků. Chce slečna Sáblíková krytou rychlobruslařskou dráhu? Nápodobně.
Jinak článek věc shrnuje docela trefně a celkem jsem se u něj bavil.
|
|
|
D-FENS a pravicový web? Individualismus a osobní svoboda na D-F? Si upad, ne?:-)))
Jenom poslední dva týdny tam vidím: Kritiku ČB politika za to, že uplatňuje své přirozené a základní lidské právo silnějšího, v diskusi pár plivanců na to, že si někdo dovolil koupit oktávku a ještě s ní být spokojen, volání po dalším omezení myslivců (skutečný autentický pravičák by přec hájil právo kohokoliv vzít si libovolné zbraně a jít si střílet kamkoliv a po čemkoliv), kritiku minimálního státu za to, že šetří na osvětlení dálniční křižovatky, kritiku nadnárodního kapitálu, jmenovitě společností energetických, vodárenských, bank, samoobsluh a telekomunikací za to, že nabízejí zboží, které si trh žádá za ceny, které trh akceptuje, dále kritiku politické strany za to, že používá klasickým způsobem marketing, kritiku výrobců telekomunikačních zařízení za to, že nabízejí, co trh akceptuje. O cyklistice nemluvě, pro cyklisty žádný victimless crime neexistuje. Jak vyjedeš bez odrazky, seš na úrovni vraha, úředníka finančáku, hasiče nebo jiného státního zaměstnance. Z některých příspěvků dokonce lze získat dojem, že nosit elastické kalhoty, oholené nohy a spát s pumičkou v konečníku je něco nenormálního, ba snad i špatného:-)))
|
|
|
Jo, jo, dýfens štěká a štěká a kdyby tolik energie kolik věnuje zesměšňování cyklistů věnoval pokračování ve věděckém bádání o zmrdologii, nezeměšňoval by tolik sám sebe a ještě pobavil ostatní. Musím uznat, že tento článek je napsán mistrovsky, ale smysl uniká. Tepat do oganizací, které chtějí komplikovat jiným život cyklo akcemi je záslužná věc, podobné články jsou jen ubohost.
Doping bohužel není zdaleka jen otázkou vrcholového sportu. Kdejakej jouda, kterej se chce "hvězdám" podobat po něm sáhne. A že se většinou jedná o mladé lidi, kteří z toho nemají rozum je jasné. Pokud nějaká autorita mládeži neřekne, že doping je nebezpečný dopadnou špatně. Na rodičích to asi nechat nejde.
|
|
|
Proč? Zrovna D-Fensovic strefování se do cyklistů mi přijde celkem vtipné a IMHO málokdy z mezí dobrého vkusu...
K poslednímu odstavci: kdo by měl být větší autorita pro mladého člověka, než rodiče? A proč?
|
|
|
Jednou, dvakrát to bylo IMO mimořádně vtipné. Po třetí IMO velmi vtipné. Před rokem vtipné. Letos zbytečné. Těším se na články o hráčích ping-pongu nebo tak něco.
Taky si myslím, že největší autoritou by měli být rodiče, ale platí to pro většinu? Není dobré, když varování přichází z více zdrojů? Kdyby největší mojí autoritou byly rodiče, tak ještě nosím dupačky a saju sunar z láhve :o) (..i tak je mám rád).
|
|
|
Samozřejmě, že to platí pro každou rodinu. Vy snad chcete podceňovat moudrost většiny rodičů? Názor, a péče každého jednoho rodiče na světě jsou přinejmenším stejně dobré jako ty Vaše nebo moje.
Výchova neznamená jen podávat Sunar a navlékat dupačky, ale i naučit chodit, smrkat, kakat, přestát období vzdoru, uvést do školky, školy, provést pubertou, a uvést do života. Za tu dobu mnohokrát dítě považuje rodiče za hlupáky, a myslí si, že žádnou autoritu nemají. I to patří k dobře zvládnuté úloze autority;-)
|
|
|
Řekl jste to za mě. Jenom ještě dodám, že jsem toho názoru, že u takových věcí jako jsou drogy, doping (závislosti obeceně) je varování jakékoli autority včetně mentorování (jako u reklam na prací prášky) dobré. Nejlepší je samozřejmě osobní příklad. Takové ty drobnosti, jako říkat dětem ať jezdí na lyžích v přílbě a sám nosit kulicha, vyprávět o prospěšnosti pohybu na čerstvém vzduchu a trávit život na gauči s trabukem v ruce a pod.
|
|
|
Vy snad chcete podceňovat moudrost většiny rodičů?
Ano. Protože většina lidí je bohužel velmi blbá. Rodiče tvoří většinu této skupiny a k dosažení rodičovství není zapotřebí žádný intelektuální výkon, tedy lze předpokládat, že skladba skupiny rodičů nebude příliš odlišná od skladby skupiny všech (dospělých) lidí.
|
|
Jednoznačně povolit.
Nepamatuji se, že by někomu byla odebrána třeba Nobelova cena za literaturu, protože pan spisovatel napsal své dílo zhulený, ožralý, zfetovaný nebo jinak nadopovaný.
Proč by tomu mělo být ve sportu jinak?
|
|
|
Protoze Nobelova cena neni soutez?
(Reaguju na chybnej argument; jinak je mi to vsechno uplne jedno.)
|
|
|
Výborně, tak v libovolné literární soutěži.
|
|
|
třeba proto, že zhulit se potřebujou jen ti bez fantazie, ale kvládnout se to dá i bez hulení, takže to hulení je spíše výpomoc, aby něteří zůstali aspoň na průměru, ale výhodu to až takovou neposkytuje?
|
|
|
Ty máš radikální názor hned a na všechno, že jo?
(Hint: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.)
|
|
Propána, cyklisti, už na těch silnicích nepraste, ať o vás nemusí DF pořád psát!
|
|
|
Vo kom by tak jinak psal, když za gay-hate články nesklidil pochvalu.
|
|
|
Politika a auta jsou dostatečně široký prostor, kde mi jeho články vůbec nevadí, ba naopak. Tenhle o cyklounech měl tu výhodu, že otavřel i jinou zajímavou problematiku.
|
|
je to zvláštní...statisíce lidí si kupují každý týden vstupenky třeba na fotbal, přitom po provaření "štěstíčku naproti" by mělo být i hodně podprůměrně vybavenému milovníkovi sportu zřejmé, že nesleduje čestné sportovní soupeření, ale komedii, jejíž děj již někdo někde napsal a v podstatě sleduje jen cvičené opičáky, zoufale se snažící za pomoci "trochy toho štěstíčka, aby to tam spadlo" dopravit nějaký předmět někam a pak to pořádně oslavit, bylo-li to v původním plánu. k vidění sice je rychlý pohyb a technika, ale nedá se tomu fandit, nedá se na to sázet, nedá se to milovat...provařila se nebo se dlouhodobě ví o leckterých jiných "štěstíčku naproti" v profisportu po celém světě, leckdy to řídí rovnou mafie, neb sázky jsou vysoké a profi sportovec už to nedělá jen z lásky ke sportu - je to jeho chleba a životní nutnost být "v ringu" děj se co děj, pravidla určuje zaměstnavatel...pro mně je záhada, že na to někdo ještě čumí, fandí a věří...a že je nějaká firma ochotná to sponzorsky podporovat...
vezmu-li v úvahu, že někteří jedinci jsou schopni šlápnout na brzdu a způsobit bouračku na dálnici, aby se mohli podívat na bouračku v protisměru - to je velká výzva a nové pole neorané pro nový typ profesionálů, nová mediální atrakce a nový produkt pro sázkové kaceláře - Crashes/bouračky. nová pracovní místa a příležitosti pro autoopravny, odtahovky, leteckou záchrannou službu, pro pohřební ústavy, pro pojišťovny...mohl by se účastnit i standartní wohnout bez zvláštního nadání a dlouhodobého tréninku...bude to mnohem víc natural a půjde celkem o hodně. nebo by si to milovník vzrušení rozmyslel, kdyby šlo nakonec o jeho vlastní prdel ?
|
|
|
Táto, jak můžeš furt čučet na ten fodbal? Dyť je to plejbek!
__________________
K večernímu panáku:
Ballardovu Bouračku tu někdo zmiňoval před časem, takže fajnšmekrům mohu připomenout něco jiného, ve zkratce:
Jednosměrnou ulici projde skupina mužů a na dveře zaparkovaných automobilů lepicí páskou přilepí knihy. Soutěžící má za úkol projet ulicí v co nejkratším čase a strhnout maximum oněch knih.
A jako bonbónek lze přidat Race With Devil On a Spanish Highway.
|
|
|
Hmm, to Race With Devil On a Spanish Highway jsem asi cetl. Je to ta kratka povidka, kdy hardcore tuner se vsadi s dablem, ze vyhraje jakysi dlooouhatansky zavod? Povidka ma klasickou zapletku - kdyz tuner vyhraje, dostane vsechny prachy, ktery bude kdy na tuning potrebovat. Kdyz prohraje, pujde do pekla. Zavodnici jsou jen dva - ten tuner a Satan osobne. Je to ono?
|
|
|
Tak to tedy neznám.
Jinak se jako RWD označovaly (označují) závody v jízdě v protisměru na dálnici.
Téma zhudebnil ve stylu "jazzrock" Al DiMeola a nahrávku vydal svého času dokonce i Supraphon. V diskografii kytaristy je také skladba "...Turkish Highway", ale tu jsem neslyšel, takže nevím, zda je to samostatné téma nebo variace.
|
|
|
řekl bych, že je to vcelku prosté. dnešní profi- sportovci se vyznačují tím, že udělají cokoli, aby stanuli na stupních vítězů; je to jejich cíl, kterému podřídí vše a osobně berou za přijatelné i riziko vypývající z dopingu. doping jako takový je pouhou hrou na kočku a na myš, protože vítěz můůže být jen jeden, takže se hraje o každý detaill. boxeři seežerou pillulee, aby se zbavili vody a měli požadovanou váhu, v cyklistické branži zase cellé týmy bádají nad tím, co může zlepšit výkon a ještě není považováno za doping. pro plebejce je nutné marketingově zdůraznit, že jde hlavně o sport, takže každý slintá, komu zrovna najdou fet v krvi / močii, aby si mohl znechuceně odflusnout. přitom je možné dohledat hezké fotky užvatelů anabolik (chlapi s gulema jako burský oříškyy, ženský s klitorisem, který velikostí může soupeřit s kdejakým ocasem v erekci). co trocha nadhledu ? :o))))
|
|
|
jsem z toho zklamaný. vynikající sportovní výkony pro mně obdivuhodné jsou, resp.byly, sám jsem aktivně sportoval přes 10 let, nějak se pořád snažím udržet ve formě a když je výsledek poctivě oddřený, proč ne, má to svoje. není to jen tupá řehola, je to i radost z přemáhání lenosti, ze zlepšování kondice a techniky, dobrá parta...a ta špína to poněkud otrávila. tenhle druh zisku pro mně není přijatelný, stejně jako prosperující bulvár. prostě je to shit, ať to dobrovolně čte kolik chce lidí a ať na tom majitel vytříská kolik chce - prostě je to odpad. nemám rád nefér gamesy.
no jo, nadhled...ten se dá získat i nad vlastní šibenicí... :o)
|
|
Když už D-F nakousnul ty technologické fíčury, byla by škoda nechat téma zdechnout nerozvinuto. Krom třetí nohy a sekundárního GCN (glavnyj cirkuljacionnyj nasos) by se dalo implementovat například:
- hovězí čtyřkomorové zažívání s autogenní produkcí metanu a jeho následným využitím v řiditelné dozadu směřující reaktivní dýze
- implantace chápavého ocasu za účelem zvýšení celkového IQ
- vestavba genů, doprovázejících psoriázu s cílem homngenizovat vzhled a redukovat škody, způsobené silničními lišeji
|
|
|
Tak v zasade by take mohlo byt mozne dynamem kola, nejakym oscilatorem a trafem stimulovat k vetsimu vykonu cyklistu elektrickymi pulsy, idealne primo do svalove hmoty... Jaka je realna frekvence, ktera by jeste mohla fungovat? 10 Hz? 15?
|
|
|
Stimulátory, napájené ovšem z baterií nebo akumulátorů, se pro zvýšení účinnosti tréninku používají již dlouho a nejen mezi cyklisty.
Odpadním produktem vývoje pak jsou přístroje nabízené v telešopinku lidem, kteří jsou ochotni uvěřit, že něco bude cvičit za ně a budou mít nádherně ploché bříško.
|
|
|
Ahoj, jmenuju se Chuck Norris a cosmodisk používám od té doby, co jsem si zkurvil záda na totalgymu. :P
|
|
|
neber si do huby chucka norrise! kdyby se jednou jeidnkrát zúčastnil velké ceny, všichni sázkaři by zkrachovali!!
|
|
|
Sekundární hlavní čerpadlo, to zní zajímavě.
Chápavý ocas netřeba implantovat, stačí aktivovat gen, který je u primátů přítomen, ale je "vypnutý".
Geny, doprovázející psoriázu. Asi jsem ve škole chyběl.
|
|
Tohle je jak o fotbalu ze stopařova průvodce:-)
|
|
Doping je dnes ve všech vrcholových sportech, je to o penězích.
Srovnání s F1 je trochu neštastné, protože i tam je tolik technických předpisů a limitů (výkonových atd.), že by se dalo říci, že i motorsport má svoje antidopingové kontroly...
|
|
Ja jsem se vrcholovemu sportu venoval a zase tak jednoznacne to nevidim.
.
Predne, cisty sortovec neexistuje. Nejdriv bychom museli definovat co to je. Hladina testosteronu u jednoho muze byt vyrazne odlisna od druheho atd. To by muselo existovat nejake vzorove DNA a vzorove hodnoty idealniho prumerocloveka a prekroceni o 0.1 by bylo trestne.
To je jako definovat psychologicky test, ktery by odstranil nevhodne kandidaty pro drzeni zbrani. Pripadne bezpecnou hladinu alkoholu pro prujezd kolem skolky.
.
Divim se, ze takovy "svobodny" blog ma potrebu lidem kecat co delaji se svym telem, pripadne na jaky sport maji koukat a kam maji sponzori davat sve penize.
|
|
dobrý den;-) ...dovoluji si reagovat (nejen) na humorný článek od zarytého nepřítele cyklistiky (nejspíše "nesportovce":-),myslím, že se nebude nikdo zlobit(ani pan „D-FENS“), pokud napíšu vlastní názor týkající se jeho tvorby. když když jsem poprvé pana "D-FENS" uzřel na vlastní oči, všechno do sebe krásně zapadlo...přesně takový typ člověka jsem si představoval, nejvýstižnější termín je asi nevýraznost, teda přesněji řečeno - fyzická nevýraznost - tento fakt je ovšem nádherně vyvážen zvolenou přezdívkou od příslušného hrdiny, pochopitelně "těžce výrazného" :-) ....ano, takový typ lidí často tvoří tuto "kritickou novinařinu" na amatérské úrovni /myšleno ve smyslu blogů, příspěvků na sociálních sítích atd..../ ....diskutovat o cyklistice nehodlám, pan D-FENS k tomuto evidentně nemá moc co objektivního říci, což mu vůbec nevyčítám, stejně tak já se s ním nemůžu bavit o oborech, ve kterých je "doma".../ovšem všechna odvětví to nejsou, navzdory pocitu, který pan D-FENS zřejmě pojal:-) / .....hlavním důvodem proč jsem se rozhodl napsat, je vyjádření podpory panu "D-FENS". ...důvod není složitý, dobrá polovina článků je pravdivá i celkem vtipná, a není proč autora zatracovat kvůli skutečnosti, že není renesančním člověkem (kdo z nás však je???) a nerozumí všem oborům o kterých píše své někdy trefné, jindy spíše roztomilé komentáře(nazvat cyklistu narkomanem neobstojí ani jako hyperbola:-D ) . vůbec mi nevadí, že se někdy odhodlá i na tenký led, protože i když není žádným svatoplukem macharem, dokáže díky svým lehce nadprůměrným slohových schopnosem obratně šlapat vodu, teda v případě, že onen led již nevydrží:-) nerad bych, aby toto bylo přijato jako nějaká kritika, tento blog je zábavný, a mě prostě baví..., člověk se rád pobaví i u takovýchto nevážných (byť možná autorem vážně myšlených??) glos a postřehů....mnoho zdaru do další práce;-) J.V. ps: návštěvnot blogu je opravdu super
|
|
prečítal som článok aj ďalšie dva "cyklistické" súvisiace a dospel som k názoru že autora buď tatko v mladosti preťahoval bicyklovou pumpičkou alebo autorovu manželku preťahoval v dospelosti nejaký "pumpičkár" a v nešťastnom autorovi sa následne zrodila nenávisť ku všetkému spojenému s pumpičkou a dvoma kolesami nepoháňanými motorom..inak si jeho výplody ťažko vysvetliť
|
|
|
typicky primitivní šlapal jistě může vnímat ironický tón jako nenávist, ale faktem je, že jste spíše směšně trapní.
pokud nebudete dodržovat základní věci, začnou být řidiči ještě více otupělí...a doplatí na to jenom cyklouni, kteří budou chcípat bez pomoci v příkopech, zatímco řidič pojede do spřátelené garáže nechat přepudrovat masku svého automobilu.
si srovnej v kouli, kdo vždy prodělá na hrocení situace neodvratně směřující ke konfrontaci.
podmínka za zabitého cyklouna (pokud někoho vůbec chytí) obyčejného člověka nejspíš nasere, zaplatí 20.000 za advokáta a soudní výlohy, ale za 14 dní o ní neví a má jiné starosti. Řidičák mu taky nejspíš zůstane, protože se to vzhledem k hovadství, které předvádí cyklisti na silnici dá v podstatě vždy uhrát na pouhou spoluúčast.
|
|
|
...hodně srandovní komentář:-)) ...zobecňování je nádherná věc:-)
|
|
Off-topic: co rikate na ty navrzene tresty pro zhare z Vitkova? Ja kdyz jsem to slysel, tak se mi ihned vybavily medializovane monstr-procesy z 50. let, kde "vinici" taktez meli slouzit jako odstrasujici priklad pro oponenty rezimu. Jediny rozdil je snad v tom, ze v tech 50. letech to (i dle tehdejsich zakonu) casto byli nevinni lide, zatimco ctyri neofasouni z Vitkova ten utok fakt spachali.
Kdyby ta mala cerna huba nakonec zhebla, tak bych ty tresty jeste mozna pochopil. Ale tohle je moc. Jsem opravdu zvedav, jake tresty dostane tech 7 cikorek, co zkopali mladika v Breclavi, jak to D-Fens linkuje na hlavni strance.
|
|
|
Jak vite, ze to spachali? Cetl jste spis?
|
|
|
Ale no tak, zas *tak* daleko by snad System nezasel. Nicmene uznavam, ze az do vyneseni rozsudku plati presumpce neviny.
|
|
|
na Frekvenci 1 byla dokonce anketa, jak se na to dívají posluchači...a to byla teprv nálož. Bylo to jak s Miladou Horákovou, kdy dělníci podepisovali petice za trest smrti. se mi navalilo...
břeclavští indiáni dostanou místo 10 let jen nějakou podmínku s výstrahou a každý jednoho off-road pracovníka...a v novinách o tom nebude ani čárka 8o(
|
|
D-Fensovi za hezký článek. Již se těším, co si příště počtu o Ivetce Bartošové - budu pak moci úplně přestat číst Novinky.
|
|
|
po drobném dopravním zpoždění se mi rozleželo a vlastně je to opravdu dobrý nápad, všechen ten shit zlegalizovat. komise končí a teď si naložte, co se do vás vejde, ichtylci...
jo, to by mohlo bejt masíčko, to pravý. ona je to snad nakonec jediná reálná možnost, jak celou věc posunout dál. na to už by se dalo regulerně sázet a asi i "fandit". lid by sledoval prakticky všechno, kde se bere a k základnímu hernímu skore by se ještě přičítal stav zheblých, v komatu a přeživších. ano, výborná myšlenka !
|
|
|
To je přesné.
Sledování dopingu mělo smysl právě jen u prastaré zásady fair play. Jenže, podle téže zásady, již sám předpoklad soupeřova dopingu a jeho kontrola by byla nepřípustná, viz známé paradigma s faulem a trestným kopem.
Píšeš vlastně to, co tvrdím již léta o přístupu k tak zvaným drogám: jediné dlouhodobě aplikovatelné řešení je v dnešní společnosti jejich úplná dekriminalizace.
|
|
Přesně tenhle "teoretický" scénář je popsaný v jedné vynikající sci-fi povídce z roku 1984:
http://www.bike-forum.cz/povidky/68-jaroslav-petr-achillovy-svaly.html
|
|
Bravo, gratulace autorovi! Už je to dost dlouho, co jsem naposledy plakala smíchy. Vynikající! Hardware tunning je bomba - třetí noha, odnětí částí mozku nebo srdce se třemi komorami. Máte talent!
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek No dope, no hope.
|