D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Test: Fiat Palio 1.2
    (ze dne 04.05.2009, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 04.05.2009 22:55:32     Reagovat
    Autor: Smety - Smety
    Titulek:
    S názorem na Fiat souhlasím s autorem. Měl jsem Punto I. generace, obsah 1.1 l, natočeno 140tkm při prodeji. Pořád jsem říkal, až se ten italskej bazmeg vysype, tak ho pustím ze skály, ale on pořád držel a držel. Potom jsem potřeboval něco vhodnějšího na delší cesty (Punto nad 100km/h řvalo jako sfiň) a prodal ho. Za celou dobu odešel akorát alternátor. Doteď na něj vzpomínám s láskou.

    Komentář ze dne: 05.05.2009 10:33:44     Reagovat
    Autor: P. - Paranoik
    Titulek:Křápy
    Fiat si svoje špatné jméno získal kvůli horším sériím v 80. a 90. letech. Přece jen byl importér číslo 1 a díky tomu se povědomí šmejdu rychleji a mohutněji zakořenilo v českém myšlení. Díky tomu ale bazarovka srovnatelných kvalit ve srovnání se škodárnou vyjde na polovinu, i když provedení jde posledních patnáct let nahoru.

     
    Komentář ze dne: 08.05.2009 11:59:59     Reagovat
    Autor: Oliver - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Křápy
    "Fiat si svoje špatné jméno získal kvůli horším sériím v 80. a 90. letech"

    Částečný nesouhlas. To, co musely vydržet Pandice, Una nebo i Punta jakožto zcela lidové vozy, by imho vydrželo máloco. Příšerné byly použité plasty (nejen v interiéru), ale to v té době nebyl problém pouze Fiatu.
    I na Bravu bych vzpomínal jako na skvělý vůz, kdyby předchozí majitel nepoškodil motor špatným olejem, což byl typický problém těchto aut, ovšem problém blbých majitelů, kteří získali přesvědčení, že u Fiatu byli pitomci, když doporučovali jedinou značku a typ oleje, který nebyl zcela levný.
    Nepovedly se příliš velké vozy, typicky Croma.

     
    Komentář ze dne: 09.05.2009 18:36:58     Reagovat
    Autor: Pepe - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Křápy
    Stará Panda nemá v interiéru žádné příšerné plasty! Ona tam totiž nemá skoro žádné plasty a popravdě řečeno to až tak nevadí.

     
    Komentář ze dne: 10.05.2009 08:47:00     Reagovat
    Autor: Smety - Smety
    Titulek:Re: Re: Re: Křápy
    přesně tak. Příbuzný jej měl ve stavební firmě v rajchu jako "převažeč materiálu".

    Zemřela ukrutnou smrtí, kdy po natočených 230 tkm skončila ve spárech nešikovného bagristy :-(

     
    Komentář ze dne: 10.05.2009 15:42:41     Reagovat
    Autor: Oliver - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Křápy
    Tak jak, nemá žádné příšerné plasty nebo skoro žádné plasty?
    Pěknou blbost jste vypotil. Těch plastů je tam sice o cosi méně než u zmiňovaného Una, ale pochopitelně tam jsou a trpí častou "nemocí" tehdejší doby - kroucení, křehnutí.

     
    Komentář ze dne: 11.05.2009 12:20:16     Reagovat
    Autor: integrale - integrale
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Křápy
    Taky otázka o jakou Pandu jde? První generace se dělala asi 30 let v různých verzích a variantách... pozdní modely se dočkaly i více plastů v interiéru... Fiat obecně používal dlouho tvrdé a lehké plasty, aby ušetřil na pohotovostní hmotnosti a dotáhl zvýšené náklady proti konkurenci. Jejich vrzání a skřípání ale nejčastěji souvisí s obecně vyšší tvrdostí nastavení odpružení, protože v Itálii prostě jezdí po silnicích a ne vymletých cestách, jako u nás. Pro naše silnice (a dokonce i mnohem horší) jsou právě určeny modely Siena/Palio, které se u nás zcela podle logiky Fiatu ČR (tam jsou asi všichni placení koncernem VW, jinak si to neumím vysvětlit) neprodávají.

     
    Komentář ze dne: 11.05.2009 18:45:51     Reagovat
    Autor: Pepe - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Křápy
    tak popořadě, volant z celkem obvyklého pěnového plastu. Kryt přístrojovky, sice tvrdý plast ale nedrnčí. je velký asi jako krabice na svačinu a jeho dva díly jsou sešroubované asi osmi šroubkama. Kryt sloupku volantu, velikost zanedbatelná, opět důkladně přišroubován. Držáky odkládací přihrádky, takové plastové trojúhelníky na bocích vedle dveří. Madla na dveřích, jsou velká asi jako držadlo kufříku, totéž madla na stropě. Pak už jen drobnosti jako vypínače, zamykací čudlíky dveří, popelník a hlavice šaltpáky. V pandě drnčí kdeco, vůbec to není odhlučněné, od zadních kol je slyšet každý kamínek ale rozhodně tam nedrnčí a nevržou plasty. Nekroutí se protože žádný kus plastu není tak velký aby se to na něm nějak projevilo a totéž platí o křehnutí. Docela rád bych viděl ty super kvalitní plasty dnešních aut za dvacet let. Ale neuvidím, dnešní auta tak dlouho v provozu nebudou. Troufám si ale nepochybovat že budou stejně neli hůř zkroucené a křehké.

    Komentář ze dne: 06.05.2009 21:23:16     Reagovat
    Autor: mol - Neregistrovaný
    Titulek:jedna kontrolka blinkru
    To mívalo i Uno (starší Fiaty neznám) před mnoha a mnoha lety, to není žádné současné katování kostů...

    Komentář ze dne: 10.05.2009 12:22:12     Reagovat
    Autor: pepe - Neregistrovaný
    Titulek:
    Palio a Marea v provedení weekend, tedy kombík má zajímavou vychytávku u kufru. Má to odklápěcí nárazník čímž se sníží nakládací hrana až na rovnou podlahu. Navíc je to nezávislé na kufrových dveřích a tak je možné převážet ploché předměty čouhající dozadu aniž by bylo nutné kufrové dveře uvazovat špagátem.

     
    Komentář ze dne: 11.05.2009 12:32:57     Reagovat
    Autor: integrale - integrale
    Titulek:Re:
    Marea SW 1.6 16v 103 koní byla nejspolehlivějším, nejlevnějším a nejbezproblémovějším autem, jaké jsme kdy ve firmě měli. Proto se taky od té doby již žádný Fiat nekoupil. Nahrazena byla 3 generacemi Passatů, protože každý jeden z nich stojí na servisu ročně jako půlka novýho Fiata. A to je pak vodvaz, to je in! Auto, který pořád jen jezdí a natočí 260 000 km bez jediného mimoservisního zásahu krom předních ramen za bůra celkem není IN (kolega s Multiplou JTD 1.9 105 kobyl dokonce vyzkoušel, že umí 90 000 na jednu olejovou náplň a 170 000 km s origo rozvodama, akorát holt kotouče musel jednou za těch 170 000 km vyměnit; po oněch 170 000 km urval olejovou vanu na třicítce ve 110 km/h a bez ní ten krám Italskej ujel nějaký blbý 2 km, než se zastavil...).
    Fiaty nebrat, to je akorát image pro socky, který nemají na servis pořádnýho auta :-)

    Komentář ze dne: 17.07.2010 19:31:05     Reagovat
    Autor: Walther - Walther
    Titulek:Palio
    Přesně toto auto v přesně této výbavě (nic :-D) a rv. 2003 v červené barvě vlastním.
    Místo vzadu mě až tak moc netrápí (převážené rekruty však ano).
    Servisně byly od nákupu řešeny víceméně jen spotřební věci...
    Akumulátor (po 6ti letech již slabý), svíčky (snad ještě původní, v době nákupu cca 74000 reálných km), olej, stěrače (po tom co jeden rupl a podřel čelní sklo.) a to čelní sklo, které bylo následně trefeno kamínkem (pojistka).
    Zatmavení zadních skel nepočítám jako nutný servis :)
    Čím sem nejvíce překvapen je spotřeba. Rekord v EKO jízdě mám 5,07l , běžně se však držím mezi 5,3-5,6 litry (dle podílu města).
    Nutno říci že nejsem závodník, města projíždím na čtverku, mimo město jezdím 90, dálnici 100-110.
    aktuálně mám najeto 98000km a nějaké drobné, s autíčkem jsem spokojen, sic mě v tomto parném létě celkem chybí klimatizace, když jsem nucen někam jet v době oběda (a nejsilnějšího slunka).
    ABS rovněž chybí a v zimě je to zajímavé.
    Tak či tak v něm budu jezdit, dokud nebude na nové, a to asi dlouho nebude :(

     
    Komentář ze dne: 31.08.2011 18:36:24     Reagovat
    Autor: Nomen - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Palio
    Palio Weekend 1,2 l 8V 54 kW r.v. 1999, najeto 130 tkm: průměrná spotřeba při klidnější jízdě 7 l, při superekonomické 6 l, když se tomu šlape na krk tak 8,5.

    Jinak velmi praktické a řekl bych i spolehlivé auto. Jsem druhý majitel (první byl v DE), kupoval jsem to s asi 95 tkm (pár set km po výměně rozvodů) a jediné, co jsem musel řešit, byl nový výfuk (střední a zadní díl - po 11 letech a 115 tkm už měly nárok). Jinak jenom běžná údržba (náplně, obložení brzd apod.).

    ABS mám, ale bez něj by mi bylo líp (mám celkem citlivou nohu a dobrou školu ze starších aut). Párkrát jsem kvůli zásahu elektroniky málem nedobrzdil. Ale když s tím jede manželka, tak jsem rozhodně klidnější, když ji ABS pohlídá.

    Komentář ze dne: 03.11.2011 20:26:10     Reagovat
    Autor: miladyb - Neregistrovaný
    Titulek:děkuju :o)
    Moc děkuji za tuto recenzi, protože tohle mě fakt přesvědčilo k tomu, že auto je pro moje ježdění úplně ideální. Jenom se děsím toho, že bych si měla vyměnit kolo :o)

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.