Komentáře ke článku: Zkušenosti: Ford Focus 1.8 Zetec (ze dne 04.01.2009, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
Asi jsem hnidopich ale 5 dveří a hned pod tím kupé? To trochu bije do očí.
|
|
Zetec - zmetek, říkávali mechanici.
|
|
|
Čirou náhodou mám tentýž motor a rozhodně mi to jako zmetek nepřijde. Jestli to ti mechanici neříkali jen proto, že se to rýmuje...
I když na japonské motory to fakt nemá (zkušenost).
|
|
|
Jojo, stare Zetecy E 1.8 a 2.0 byly stare spolehlive rumpaly, lec zastarale.
Do jednickoveho Focusa doporucuju Zetec SE 1,6, ten na zaponske motory rozhodne ma, anzto zaponsky je.
Rada Zetec SE vyvinula Yamaha na zakazku pro Forda a ten se chova jako typicky zaponsky vysokoobratkovy motor s gradaci vykonu kolem 4000 otacek.
Nema variabilni casovani, VTEC ci VVTI jsou porad o chlup lepsi, ale jenom o chlup.
Pokud nejezdis hodne po dalnici (1,6 je precejen slabsi) je 1.6 jasna volba.
Ten motor se DODNES dela pod kycim nazvem Duratec 1,6, ale je v novem Focusu II nahovno zprevodovany a uz ti neni ta zabava.
A abych jenom nechvalil, Zetec SE 1,6 ma neprijemnou vlastnost, ze obcas zacne kolem 150000km zrat olej. Problem s krouzky a stiratky. Potiz je, ze krouzky se samostatne vymenit nedaji, meni se cely polomotor, a to je kurevsky drahe i s vyuzitim programu Forda na repasovane dily.
Takze shrnuti:
Fikus je skvele a spolehlive auticko.
Beziny 1,8 a 2.0 jsou stare spolehlive rumpaly, ale zerou, zvlast ve meste. Snadno se predelavaji na LPG.
1.6 je moderni motor s nizkou spotrebou (ja mam 7,5lt pri provozu Praha + dalnice), ale kdyz to zacne zrat olej, je to bida. Predelavka na LPG vyzaduje FlashLube.
Mam 1.6 hatch a jsem spokojeny.
Kdybych ale kupoval ted, jdu do 2,0 kombiku a necham to prestavet na LPG, vyssi spotreba pak nevadi, vykon 96kW s Fikusem radne zacvici.
|
|
|
to je ta samá 1.6 ka, která je ve FII? ta stokoňová? jel jsem s tím jednou praha - brno a zůstalo to dost za očekáváním, v kopečcích, který s corollou o stejném objemu vyjedu ještě s rezervou už to dost ztrácelo dech.
|
|
|
Jo.
Akorat se F II je o dva metraky tezsi naz F I.
Tam bych videl i to srovanni s Corollou
|
|
|
2Vasek: souhlasim, jen dodam par drobnosti:
Zetec SE 1.6 ma jeste jeden problem - problematická výměna ozubeného řemenu (dělá se tuším po 150t), kterou ne každej servis umí...
ve FII je 1,6 opravdu hodně dlouhý, dvoulitr má převody překvapivě lehčí...
2krokodyl: pokud mechanici opravdu říkali tohle, zdaleka bych s jim vyhnul. Zetec je jen marketingový označení, pod kterým se skrývaly dva druhy motorů (Zetec SE - sigma - od Yamahy, Zeta - original ford) ani jeden z nich nebyl vyloženě špatnej a sigma byla až na pár drobností výborná...
|
|
|
ale vzdyt Ford Puma ma Zetec s VVT :-)
|
|
|
Teď nějak tápu - nemá náhodou Zetec 1.6 sání s proměnnou délkou a bez VVT?
|
|
|
není to takhle u FF II ? Taky teď nějak tápu, ale u FF I 1.6 nic takovího snad ani není.
|
|
|
..Ford .. jo dobrý ..jen do určitého momentu .. "dobrá cena náhradních dílů" .. tohle bude autor tvrdit jen do doby, než si bude chtít koupit třeba motorek předních stěračů (cca. 6KKč bez DPH), nebo alternátor (cca 9KKč bez DPH) či poloosu (něco přes 7KKč bez DPH) .. dobrou cenu si takhle já teda nepředstavuju .. možná, kdybych měl plat 50KKč čistá ruka..
|
|
Slušné auto za dobrý peníz. Přeji hodně šťastných kilometrů. V recenzi zkuste příště shrnout pocity, jaké z vozu máte, jinak co se týče kotoučů a destiček, není to závada, ale spotřební zboží.
Pokud jste neměl pech na stočenej krám, měl byste být s autem spokojen.
|
|
Resil jsem to podobne, vysel FF 2, 2006, 1.6 VCT, prestavba na LPG stala 31tKc, toroid misto rezervy 53l, naprosta spokojenost.
|
|
|
jen se zeptám: jak řešíš všechna ta místa, do kterých s tím nesmíš?
|
|
|
jsa prosty venkovan jezdici po venkove, nemusel jsem jeste resit, v HK je vjezd zakazan pro LPG jen do garazi pod krajskym uradem.
|
|
...mi chybí jízdní dojmy, ale jinak dobrý. Dávám teda za 3.
Jen nevím, proč si autor přál mít na autě přední mlhovky.
|
|
|
Na předchozím autě jsem mlhy neměl, na současném mám - řekl bych, že nějaké opodstatnění to má. Do městského provozu na nic, ale u nás v džungli se to občas hodí.
|
|
|
Za poslední rok jsem zažil situaci, kdy by se přední mlhovky hodily, asi jen 2x. Co si pamatuju, podobných situací jsem zažil asi 10 celkem. Na dvou autech jsem mlhovky měl, na C1 jsem je nectěl, protože jsou mi k ničemu...a jestli jednou za rok pojedu mlhou ne 60kmh, ale 45kmh, tak z toho asi vrásky mít nebudu a za +/- 8000,- mi to nestojí.
|
|
|
Jenže u ojetýho auta ti přední mlhovky neudělaj rozdíl ceny 8000, pokud maj vůbec nějakej význam vzhledem k ceně. (BTW to ti nabízeli k tý tvojí C1? Neni to nějak moc? I blbá Škodovka za to chce u fábie polovinu.)
|
|
|
Byly v jakýmsi elektropaketu nebo co a když se odečetly položky,které bylo možno koupit zvlášť, vyšlo to na nějakých 7800,- Jinak je nebylo možno získat na rozdíl od posilovače a DO zamykání. Jinak nebylo možno určit cenu.
|
|
|
Teď jsem na to koukal a Citroen C1 to má v konfigurátoru jako samostatnou položku za cca 7300. (Fabia II taky jako samostatnou položku, ale za 4000, nevim jestli u všech stupňů výbavy, bral jsem to první, co mi přišlo pod ruku, tj. fabia nějaká levnější s HTP, C1 s tou nižší základní cenou).
|
|
|
Když jsem nakupoval já (podzim 2006), tak jsem měl možnost koupit odděleě jen posilovač řízení za 11000 a centrál za 6000, ale zbytek byl v paketech za desetitisíce s tím, že v nich byly 2-3 položky na hovno (posilovač, DO zamykání + mlhovky, elektrická okna)
Fóbyje má mlhovky dvou druhů - za 4000 a za 6700
|
|
|
> Fóbyje má mlhovky dvou druhů - za 4000 a za 6700
To myslíš ty obyčejný (za 4000) a ty s funkcí "corner" tj. s rozsvěcením při zatáčení (tam vidim cenu 6500)?
|
|
|
Jo, asi jo...pořád jsou to ale obyčejný mlhovky i když jsou za 6500, jak píšeš. Jen to auto zase trochu míň řídí řidič a víc počítač (rozsvěcení při zatáčení)
|
|
|
ááá, koukám zas nějaký profesionální moudra. V diskuzi o rodinnejch autech došly argumenty, tak jsi zdrhul sem aby se i tady všichni dověděli nějaký odborný věci :)))
FYI: corner nemá s řízením auta moc společnýho (a rozhodně neubírá práci řidiči). A je aktivní jen do rychlosti 40km/h, což pro tak zkušenýho pro motorkáře ani není řízení...
a kdybys ještě něco nevěděl, klidně se zeptej...
:-P
|
|
|
To muze bejt dobra vychytavka, ani jsem netusil, ze se neco takovyho dela. Ja osobne si v noci na uzkejch horskejch klikatejch cestach taky obcas mlhovkama vypomaham (samozrejme jen kdyz proti nevidim zadna svetla)
|
|
|
Některý auta to maj v hlavních světlometech, jako např. novej Ford Mondeo, (rozsvěcuje se tam žárovička, tím chci říct, že se nenatáčej celý světla, jako to bylo kdysi dávno u nějaký Tatry).
|
|
|
Mlhovky (přední) jsou užitečné jen pokud je mlha tak hustá, že se dá jet maximálně 30 km/h. Pokud můžeš jet výrazně rychleji, tak je zbytečné jimi svítit. Při rychlosti kolem 60 km/h jsou už zcela zbytečné. Já jsem za mlhovky celkem vděčný, na něktrech místech bývají mlhy, že člověk musí jet 10 km/h a doufá, že do ničeho nevrazí respektive že nesjede z cesty a v takových chvílích jsou mlhovky k nezaplacení a bez nich jet absolutně nelze.
|
|
|
Ale Ty taky jezdíš po městě, taky sis na to pořídil typicky městské auto. Autor článku měl evidentně jiné požadavky na vůz a těm by C1 rozhodně nevyhověla. Takže chápej mlhovky, chápej víc prostoru uvnitř, chápej silnější motor a chápej, že je to ojetina. Chápej, že lidi jezdí občas taky po místech jiných než Štatl a v kopcích kandelábry nesvítí a mlhy jsou tam častější. BTW po Brně bych se asi vykašlal na C1 a koupil bych si radši šalinkartu, ale je to pochopitelně na ctěné libosti... nic proti.
|
|
|
Nejsem k Brnu přikovanej řetězem. Mám chalupu v Jeseníkách, jezdím do Beskyd, do Buchlováků, na Slovensko, do jižních Čech...všude tam jsou mlhy, ale potřebu mhovek vpředu jsem pocítil za poslední rok asi 2x za +/-300 000km v autě asi 10x.
Požadavky na vůz jsem jaksi neřešil, že? Rozhodně jsem nikomu C1 nenutil a proto nerozumím téhle tvé reakci. Pouze jsem psal, že nerozumím požadavku na přední mlhofky. Řeči o tom, jak někdo potřebuje větší auto a někdo menší a jak to mám chápat jsou teda dost mimo. Na stejnou věc bych se zeptal i kdyby sháněl Smart.
Jezdit šalinou by se mi fakt nechtělo i kdyby litr benzínu stál 3x tolik než dnes.
|
|
|
Nevím, jestli jsi požadavky na vůz řešil či neřešil, to víš sám nejlépe, ale ani jsem Ti to přece nevyčítal! Jediné co jsem napsal bylo, že jsi na vůz měl jiné nároky než autor článku a že bys to měl respektovat. Někdo chce mlhovky, někdo klimu, no. Ty je nechceš, jiní jo a třeba pro to mají i důvod. Je na tom něco k nepochopení? Řeči o tom, že mlhovky jsou na nic (obecně) jsou tedy "dost mimo", Honzo. Jo a přede mnou si C1 nemusíš obhajovat, já Ti taky nehodlám vnucovat svůj názor na to, co je nej.
PS: Víš, že "mlhofky" se česky píše "mlhovky"?
|
|
|
čéče ty seš nějakej zabržděnej.
Dyž ceš bejt trendy, musíš psát jak ychtyl - fóbyjie, ochcávka, mlhofky... zkrátka - když píšeš takhle, každej hned vidí "s kým má tu čest"
:-P
|
|
|
Aspoň se snažím nebýt arogantní. A Ty neser, nebo pudeš:-)))
|
|
|
aha, nepochopenol...
ten text s tebou neměl nic společného - to byla narážka na ZZR, kterej sem přispívá svejma rádobyodbornejma radama a aby to vypadalo zkušeně, přidává slova typu fobyje, ochcávka, Folcvágn, fšpíne, fturbu...
pokud se tě to dotklo, tak se omlouvám...
|
|
|
Jen klid, nejsem tady nováček a pochopil jsem. Viděls ty smajlíky doufám... a pamatuju doby, kdy se ještě H. nechytal každé písničky Michala Davida (Céčka, sbírám céčka) a Pepy Melena (Né, pětku né)... ale opatrně, moc se bojím chlívku a za toto mě mládeneček dozajista uvrhne!
|
|
|
Manželka se taky ptala, proč chci mít na autě tohle a támhleto. Mj. jí taky vydily mlhovky - do doby, než jsme jednou chytli takovou mlhu, že nebylo vidět na krok a v Chotěbuzi jsem musel vysednout z auta a jít se podívat, kudy jet. Díky mlhovkám se jakž takž opatrně jet dalo, bez nich bych možná čekal pár hodin, než se mlha rozplyne.
|
|
|
Plne souhlasim, ja mlhovky vyuziji jen parkrat za rok, ale v tu chvili jsem vazne rad, ze je na aute mam. Je to podobne jako s vyhrivanim celniho skla, to take (i diky garazi) pustim jen obcas anebo treba jako se snehovymi retezy - ty jsem jeste nepotreboval dokonce nikdy (i kdyz zrovna vcera k tomu nektere ranni situace daleko nemely), ale presto v zime v jednom z kasliku v kufru mam aspon ty ve spreji ...
|
|
Já tedy nevím, má Octavii kombíka, I. generace. Mám rovněž 186 cm a nejsem nějaký anorektik (momentálně spíše naopak). Absolvoval jsem čtyřista kilometrů na zadním sedadle (auto obsazeno v pěti lidech) a ne že bych tam mohl tancovat, ale přes to jsem to přežil bez nepříjemných pocitů.
Obávám se, že tvrzení, jak je tam málo místa, je trochu klišé, ptal jsem se na pocity vzadu rodičů, kamarádů i kamarádek, nikdo si neztěžoval (včetně lidí o trochu vyšší než já).
|
|
|
Já tam jel nejdýl "jen" Praha - Brno, ale přede mnou seděl kolega se 180cm, měl pokrčený nohy a já měl přesto otlačený holeně o hranu sedadla přede mnou. Sedět šlo v jedné poloze - s kulatejma zádama, se zadkem v půlce sedáku, abych měl nohy pokrčené tak, aby holeně byly pokud možno kolomo k podlaze. Naštěstí jsem byl vzadu sám a tak jsem si u Koberovic sednul šejdrem, ovšem za cenu toho, že jse se vodvázal. Měřím 176cm.
No a ptát se rodičů a podobně spřízněných lidí je zavádějící, protože nikdo takovej ti zpravidla neřekne, že je to krám a vzadu sedět je čiré utrpení ovšem se záblesky mučivé beznaděje...8o)
|
|
|
Presne tak. Ja mam za sebou vylet v O1 na Rivieru (Cannes) a do Hispanie (nastesti jen Barcelona). Ve ctyrech dospelych se to dalo prezit jen diky tomu, ze se zenska cast posadky obetovala a sedela vzadu, vetsinu cesty ve stylu 'na turka', protoze i s jejich 160-170 cm to bylo v normalni pozici po par hodinach nesnesitelne.
Ze v O1 proste v zadu neni dost mista na nohy neni zadne klise, ale fakt. Sice porad lepsi nez jakykoliv Golf na stejne platforme, ale az v O2 je snad situace snesitelna (nejel jsem v tom, jen nakukoval okynkem).
|
|
|
v O2 zcela bez problémů. tam bych řekl, že to odpovídá průměru nižší střední třídy.
|
|
|
Nechápu. Jel jsem v trabantu na zadních sedadlech celé hodiny, ale ani to bych nenazval, že se to nedalo přežít, nebo že to bylo k nevydržení (nic extra příjemné to teda nebylo, ale k nevydržení, to ne). Dojeli jsme s ním na východ Slovenska (a to nějakou dobu trvalo) a pořád mi to přišlo žitelné, takže tvrzení, že v O1 (to je(!) rozdíl) se to dalo přežít jen díky tomu, že, atd.. mě přijde divné.
Asi mám jiné auto, než si myslím, ale mě prostě ten brek nepřijde odůvodněný, když se tam vlezu já (186 cm, 100 kg, nohy dvanátky) a vydržím tam čtyři hodiny s jednou pauzou na záchod, aniž mě to cestování vadí.
V O2 je místa spousta, (ale zase nevím, jestli jsem měřítko, mě se zdá, že jako řidič i pasažér jsem nějaký podezřele nenáročný).
|
|
|
No vidis. Ja jsem jen o malinko vyssi a tezsi a kdyz jsem si v O1 nastavil sedadlo pohodlne (= na delsi cestu), ten za mnou nesmel mit nohy vubec! Nebo jen hulky o prumeru 3 cm. Proste tam to misto neni. Bud 2 dospeli a dva beznozi vzadu, nebo 4 otlacene a polamane trosky.
Ze ty mas bambusovou pater a plechovou prdel je jiste tvoje vyhoda. :-) Nekteri fakiri se pry pohodlne vyspi na desce pobite hrebiky. Ale neni znamo, jak by dopadli po par hodinach na zadnim sedadle v O1.
Mel jsem O1 asi 3 roky a pokladal jsem ji vzdycky za super auto. To misto vzadu na nohy a 75 koni byly jedine nedostatky. :-)
|
|
|
Dalsi chyby:
- nepohodlne sedacky
- mala nadrz
- krade se (to neni chyba vyrobce, ale duvod si ji neporidit to je)
- podvozek ujde, ale za nejak extra dobry bych ho take nepovazoval
|
|
|
Jo jsem takhle jednou jel O1 taxíkem, spolu se dvěma dalšími cestujícími - a na mně nějak vyšlo sedadlo za řidičem.
Za jízdy to ještě jakž tak šlo, řidičovi jsem asi zdařile promasíroval ledviny kolenama, ale při vystupování to bylo velmi veselé, zvláště pro přihlížející. Nejprve jsem se snažil vystoupit normálně, zjistil jsem, že se mi tam nohy zašprajcly (také mi tou tísnivou polohou trochu zdřevěněly), tak jsem se snažil tak různě vysoukat... až jsem vypadnul horní polovinou těla z otevřených dveři na ulici, s tím, že nohy jsem tam měl zaklíněné pořád. Celé to divadlo trvalo několik minut, žádná unáhlená akce na pár vteřin, prostě taková zdařilá taškařice.
Odskákalo to jedno koleno a taxikáři obecně, protože ty s O1 od té doby posílám do háje, i když chci jet sám.
|
|
|
Ty 3 cm beru, já mám 178 cm a když jsem si v o1 dal sedák pohodlně, bylo mezi přední hranou zadního sedáku a zadní stranou mého opěradla 5 cm. Takže mi tam nevlezla ani útlá aktovka, kde si vozím potřebná lejstra, o PET flašce ani nemluvě.
|
|
|
nevšim sis, že kolega na předním sedadle má kolena mezi zubama. :o)
já takhle jel jednou v O1 do itálie lyžovat a seděl jsem vpravo vzadu, vpředu kamarádka. a říkal jsem si přitom, co furt ti volové píšou, že je vzadu málo místa. jenže druhej den ráno jsem si chtěl sednout dopředu na její nastavení a kolenama jsem se tam nevešel vůbec, a to mám 176 cm.
|
|
|
Jel jsem služební oktávkou I. gen. ze ZL do Prahy, vezl jsem spolupracovníka a vzadu seděla dcera, kterou jsem vezl na zkoušku. Já mám 178 cm, kolega 184, dcera 176, ale ta vzadu trpěla, neměla kam dát nohy, nakonec se zkroutila na zadním sedátku a tiše úpěla až do Prahy. Když jsem dostal jako služební O. II. gen, nebylo to o moc lepší. Pořád horší než ve Felicii.
|
|
No mozna dostanu na budku, ale co se tyce toho startujiciho Zetoru, tak z malo ceho je slyset po nastartovani takova "kovarna" jako prave z focusu nebo mondea. Snad jenom nesmrtelny tranzit tusim s 2.5l atmosferickou naftou mohl pravda konkurovat a to i za tepla. VW tdi sice skutecne chrochtaji, ale srovnavat to zrovna s fordem... nevim nevim....
|
|
|
Moc casto ve Fordu nesedim, ale co si pamatuju, tak sice bylo poznat, ze je to diesel, ale oproti pumpe-duese u VW, kdy ti plomby vibruji v protifazi k zubum, je to jen jemny selest.
|
|
|
Já VW TDi nemusím, ale je pravda, že ten zmiňovaný Transit 2.5 je nýtovačka i po několika hodinách běhu. S tím se snad dají srovnávat jen hodně špatné předválečné traktory (ty, co neměly ten diesel dvojtaktní).
|
|
|
Já rozdíl mezi pd a tdci vnímám tak, že zatímco po startu jsou šíleně hlučný oba, tdci se po zahřátí podstatně ztiší, pd chrochtá dál. A podobná je i situace při zátěži (tdci ticho, pd megachrocht).
S transitem 2.5 zkušenosti nemám...
|
|
|
A myslis ted Focus/Mondeo v nafte nebo benzinu? Clanek je totiz o benzinove 1.8, ktera je za studena hlucnejsi nez jine benzinaky.
|
|
|
No když je vylágrovaná, tak jo - ale to jakýkoliv motor. Moje 1.8 si tiše přede a to mám sluch dobrý. Subjektivně líp odhlučněný motor než u předchozí Toyoty.
|
|
|
Mel jsem tu cest se dvema kousky naftovyho mondea. Byl to tlukot lebek, ale dost mozna jenom nejaky vydrbany kousky. Mam to od te doby v hlave jako etalon chrochtaku. Proste jenom nazor...
|
|
|
Kolega má naftové Mondeo (nevím ovšem jaký motor) a připadalo mi to docela příjemné, rozhodně lepší, než jakýkoli diesel koncernu VW. (osobně necháp, proč VW dělá diesely, když je neumí.) Dříve jsem dlouhá léta měl Escort 1,6 D (nepřeplňovaný) a byl to hodně příjemný motor, tichý a nekouřící, spouta lidí které jsem vezl si myslelo že to je benzín. Prostě, pokud jde o mě a o diesely, tak Ford je umí (mimo to v práci střídám tři Transity, čkoli nejsem řidič z povolání, tak najezdím celkem dost). Ale stejně jsem časem přešel na benzín, připadá mi takový.. lepší. Za studena sice taky smrdí, ale o poznání míň, než studený diesel :)
|
|
|
Já dostal jako služební focus v naftě po té, co jsem odmítl o1 i o2. Po nastartování i za studena běžel potichu, na rozdíl od úplně nové škodovky v dehtu, ta si mlátila své kadle kadle. Já se do focusa tak zamiloval, že jsem si jej koupil i domů, ale benzím 1,8. Nafta patří jen do traktoru a náklaďáku.
|
|
A hlavně bych zdůrazni to z posledního odstavce: Příjemný interiér, Škodovka by se mohla učit. To jsem prohlašoval už u mého bývalého 20 let starého Escorta, holt soudruzi z MB někde dělají opakované chyby..
|
|
|
Fordy, kurnik pařez :) Jezdím s pár Transity a o nich bych už taky asi mohl napsat solidní story :) a nejlepší z nich je ten nejstarší.
Ale o tom jsem mluvit nechtěl.
Škodovka by se mohla interiéry učit i od rusáků, teď jezdím s Nivou a Fabka jí může, pokud jde o řešení interiéru, akorád tak líbat pr..
|
|
Mám taky Focus I, po faceliftu rok 2002. Motor 1,6 výbava sport (sportovní podvozek - mírně přitvrzen a hlavně perfektní sportovní sedadla). Podvozkově to je opravdu skvělé auto. Motor samá chvála - výkon i spotřeba. Taktéž jsem pořád nadšený z toho, jak vypadá zvenku i zevnitř. Jen těžce se mi s ním bude loučit. Popravdě nevím, koho vybrat za následovníka. Focus II se mi už tak nelíbí. Uvažuji o Kugě nebo Subaru Outback (chalupa v Beskydech). Nebo počkám na Focus III do roku 2010...
|
|
mi jsme zas říkali FUJFORD :D
a kde si vzal 2800 za kotouče a destičky....tolik nestojí ani jedna destička... :D
a vůbec cokoliv udělat na FF je naprd...a FFF je superzmrd :)
|
|
|
mi jsme rikali.. hezky. Nedělám si srandu, tolik mě stál komplet předek brzdy, materiál, práce, nějaká ta brzdovka a ještě mi vyvážili gumy. Díly jsou neorigo, cena průměr. Na značku si už bohužel nevzpomenu, někam jsem to založil při stěhování.
|
|
sedacky a odpruzeni jsou ponekud tvrdsi u verzi trend viz [URL=http://messyshare.com/show.php/244115_trend.jpg.html][IMG]http://messyshare. com/out.php/t244115_trend.jpg[/IMG][/URL]
|
|
Mám stejné auto, zr. 1999, provedení Trend + doplňky, takže mám mj. i vyhřívané přední sklo, a to je paráda. Ráno v zimě žádné škrabání ledu, přijdu, nastartuji, zapnu ohřev vpředu i v zadu, než ometu boční okna, můžu pustit stěrače a jet. Motor je pružný, dle návodu můžu již v 45 házet za 4, když na to potřebuji dupnout, klidně 2 vytočím do 75. A to jde rychle. Párkrát mě zkusily oprasit ochcávky, ale stačila mi jen jakási rs, ale jen chvíli, než jsme se dostali do zatáček. Tam to vzdal, protože by ten pekáč převrátil. Porucha zatím jen jedna - centrál přestal centrálovat, což mě nebolí, protože jeden motorek stojí přes 3k, mně odešly dva, ale protože v 95% jezdím sám, nejsem líný občas otevírat spolujezdci zevnitř ručně.
|
|
|
Musím dodat, že včera jsem jel z KM do ZL a u Holešova jsem předjížděl pomaličku jedoucího Nissana. Protože jsem se za ním vlekl 25 km/h asi 5 minut, hned jak jsem uviděl možnost jít přes něj, dupl jsem na plyn, majíc hozenou dvojku a bez problémů auto šlo až do 90 km/h, kdy otáčkoměr ukazoval ještě tolerovaných 6000 ot/min. Takže motor je opravdu pružný.
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Zkušenosti: Ford Focus 1.8 Zetec
|