D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: BMW E30 320i
    (ze dne 24.02.2013, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 24.02.2013 14:55:30     Reagovat
    Autor: Shackall - Shackall
    Titulek:Pán je petrolhead :-D
    Gratuluji k pěknému kousku!

     
    Komentář ze dne: 24.02.2013 19:11:55     Reagovat
    Autor: B_B_Lobo - B_B_Lobo
    Titulek:Re: Pán je petrolhead :-D
    děkuji

    Komentář ze dne: 24.02.2013 16:02:51     Reagovat
    Autor: Luba007 - Luba007
    Titulek:prznění
    Škoda, že si majitel nevidí na konec nosu. Nejdříve lamentuje nad tím, že jde těžko sehnat kousek v původním stavu a když se to povede, chce ho zprznit výměnou motoru jiného objemu.
    Asi je to úděl bmw fans, nedavno se tu jeden rozplíval nad jeho R12 z roku 1939 a implantovanou kotoučovou brzdou... Lidi myslete, zažente svoje ego a zachovejtu tu původní krásu i budoucím generacím!

     
    Komentář ze dne: 24.02.2013 16:49:42     Reagovat
    Autor: B_B_Lobo - B_B_Lobo
    Titulek:Re: prznění
    no nevím nakolik to je prznění, když jde v podstatě o stejný mototr jen s jinou hlavou, prodávaný ve stejném modelu ve stejný rok. dokonce jeden od druhého v autě nelze rozeznat, pokud si nepřečtete vyražený kód motoru. ten 2,5l je úspornější a silnější, tak nevím kde je to prznění...

     
    Komentář ze dne: 24.02.2013 16:57:43     Reagovat
    Autor: Shackall - Shackall
    Titulek:Re: Re: prznění
    No, jde o to, že takové auto nikdy nebude "čistokrevný" veterán. Vyrobilo se jich docela dost, aby se po původnosti docela tvrdě šlo a řešila se.

    A tady v dementostánu hazí držkou i u Škody 1000 MBX s agregátem ze 110 R - na druhou stranu u "Amerik" chodí na V i věci, že se občas štípu, jestli se mi to nezdá.

    Já osobně bych se na takovou úpravu, kterou popisujete, asi vytento, ale ani po zvážení výše uvedeného záporu bych ji neodsuzoval.

     
    Komentář ze dne: 24.02.2013 19:30:31     Reagovat
    Autor: Fifík - Fifík
    Titulek:Re: Re: Re: prznění
    Tak to není nevratná úprava, když jsou ty motory montážně stejný, ne? Obvyklé je, že originální díly jdou se strojem, pokud se někam stěhuje.
    Mám Hondu DAX ('74), origo 50cc motor je zrepasovaný v regálu a jezdím 125cc čínský Lifan, protože na 50ce by se třeba do Rumunska jelo fakt blbě. Až jednou budu chtít motorku ne na ježdění, ale na předvádění, vrátím tam origo věci, co mám v krabici a bude to.
    Myslím, že dokud se nevrtá do kastle a nepřevařujou držáky motoru, tak je to ok. :-)

     
    Komentář ze dne: 24.02.2013 19:39:15     Reagovat
    Autor: Shackall - Shackall
    Titulek:Re: Re: Re: Re: prznění
    Ono je mezi prohozením 50 ccm za 125 ccm a zpět a R6 2000 ccm za R6 2500 ccm určitý rozdíl ;-)

    Kamarád před lety demontoval "zkrácený small block" tj. V6 3800 od GM (velmi podobný se dával do Lumin) a traverza na stropě to málem nedala...

     
    Komentář ze dne: 24.02.2013 19:55:23     Reagovat
    Autor: Fifík - Fifík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: prznění
    Tak metodika bude zřejmě odlišná, ale v důsledku to je jedna a ta samá operace s týmiž důsledky, jen s odlišnými nároky na mechanisaci.

     
    Komentář ze dne: 24.02.2013 20:04:04     Reagovat
    Autor: Shackall - Shackall
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: prznění
    No a ty nároky na know how a mechanizaci samozřejmě hrají roli.

     
    Komentář ze dne: 24.02.2013 20:42:11     Reagovat
    Autor: Fifík - Fifík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: prznění
    Vyměním motor - 50 let jezdím - jsem požádán o věnování vozidla do sbírek NTM - vrátím původní motor - voila, máme krásného veterána v původním patinovaném stavu. Neproběhly žádné nevratné změny a vozidlo je opět ve zcela originálním stavu, tak kde je problém? A jak s tím proboha souvisí know how a mechanizace při té výměně?

     
    Komentář ze dne: 24.02.2013 20:52:31     Reagovat
    Autor: Shackall - Shackall
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: prznění
    Teorie hezká. Doufám, že se někdy dostanu k léta odkládanému rozběhnutí motoru ze Škody 100, který je od r. 2004 "uskladněn" pod ponkem ;-) Jestli to někdy proběhne, napíšu sem o akci článek, kde tu větu "vrátím původní motor" poněkud rozepíšu (asi na dvě A4 :-D)

     
    Komentář ze dne: 24.02.2013 17:01:09     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: prznění
    rozplynout se... podle slova plyn. Plyn, sakra, plyn! Zyklon B se, donnerwetter, pise taky s ypsilon.

     
    Komentář ze dne: 24.02.2013 18:57:17     Reagovat
    Autor: SJ - Petka
    Titulek:Re: Re: prznění
    V nejhorším můžeš říkat Uragan D, tam tohle nemusíš řešit...

     
    Komentář ze dne: 24.02.2013 21:51:52     Reagovat
    Autor: Vlady - fort338lmt
    Titulek:Re: prznění
    klídek Lubo007, světu nehrozí zas tak velké nebezpečí, ode mne to tenkrát byla jen teoretická úvaha, jak to asi ubrzdit při dnešní hustotě provozu. Fakt to není sranda, pokud se chcete svižně projet. Ale při mých finančních a časových možnostech to po mě asi dostane někdo šťastný v originálním stavu...
    Souhlasím v Vámi i přes ta vyjmenovaná slova.

     
    Komentář ze dne: 25.02.2013 00:11:27     Reagovat
    Autor: Luba007 - Luba007
    Titulek:Re: prznění
    Za gramatiku se omlouvám, občas tam něco vjede co nemá... Každopádně sem rád, že se podařilo rozproudit diskusi a pobavit pár hnidopichů.
    Nicméně, každá úprava na autě něco změní - a i když se to *dnes* může zdát k lepšímu, za dvacet let to může vypadat jinak - u oplastované octavie je to vidět hned, u bmw s motorem pod ponkem to hned vidět není. Může se lehce stát, že motor z ponku záhadně zmizí (třeba se objeví výhodná nabídka k prodeji, stehování, zaplava, ...?) a z opravdového skvostu je "veterán" pouze v naší hlavě. Nehledě na to, že skutečný veterán v dobrém stavu se může ukázat jako slušná investice...

    Komentář ze dne: 26.02.2013 10:34:58     Reagovat
    Autor: integrale - integrale
    Titulek:
    "Němečtí inženýři došli tak daleko, ze tento panel kontrolek má tlačítko které zkontroluje (rozsvítí) kontrolky, takže kontrola kontrolek – toto udělátko mě opravdu fascinuje."

    Ále prd, velebnosti. Check control s tlačítkem check měli Frantíci a Taloši už nejmíň 10 let před tím a němečtí inženýři na to měli vliv nulový. Citroen-Maserati měly malý kontrolky jako to BMW, ale taková Alfa Romeo 75 nebo kompletně digitální přístrojovka v AR 90 QO (1984) byly v tomto směru lahůdkou. Dokud se ovšem Check-Control nezměnil v asijský vánoční stromeček...
    Kde se bere v Kocourkově ta potřeba zbožšťovat německý národ za každou cenu opravdu nechápu.

     
    Komentář ze dne: 26.02.2013 17:58:22     Reagovat
    Autor: Honza69 - Honza69
    Titulek:Re:
    Přesně tak, třeba moje nejmilejší Alfa 33 rozsvítila na chvíli všechny kontrolky check panelu při každým zapnutí zapalování. Dokonce to všechno bez problémů fungovalo, jenom občas paranoidně hlásila málo vody.

     
    Komentář ze dne: 26.02.2013 22:26:17     Reagovat
    Autor: Pat & Mat - Fanda do aut
    Titulek:Re:
    Co BMW nebo AR, to jsou aspoň značky, ale takový FIAT Tipo! Mám digipalubku fplnýpalbě v 1,9TD a vše na ní dodnes funguje. Pokud náhodou vezu cizí lidi, po nasednutí jsou poprvé v němém úžasu po mém upozornění, které konkrétní dveře nejsou dovřené a pak jak hledí na stupnici tlakoměru turbodmychadla:-) Přehled kontroly jednotlivých žárovek vnějšího osvětlení samozřejmě nechybí. A to z toho auta byly kdysi vytaženy všechny kabelový svazky! Pravda, elektrikář se tenkrát moc lichotivě k italskému národu nevyjadřoval:-)

     
    Komentář ze dne: 27.02.2013 14:54:06     Reagovat
    Autor: integrale - integrale
    Titulek:Re: Re:
    Jenže Tipo je novější než E30 ;-)
    Upřímně si myslím, že BMW M3 E30 2.5 Evo bylo nejlepší velkosériově vyráběné BMW všech dob, které navazovalo na 2000/2002 Ti, 330CSi a další perly.
    Pak už to šlo po šikmý ploše = těžký a neovladatelný dálniční křižníky.

    Komentář ze dne: 28.02.2013 22:36:03     Reagovat
    Autor: Centurion - Centurion
    Titulek:
    Je radost číst takový článek. Někdo se o BMW opravdu stará a dělá z něj velmi zajímavý kus na přeprodej za pár let. Libí se mi, že kupujete originální díly a celkově se k auto chováte odborně. Jenom bych tam nedával ten 25i, protože je škoda měnit motor na jiný model a tím vlastně předělávat typ. Takhle je stav originálnější. Ještě jednou - palec nahoru!

    Komentář ze dne: 14.07.2013 13:31:32     Reagovat
    Autor: Ladik - Neregistrovaný
    Titulek:bme e30 320i
    Píšete že nelze sehnat mám kupéčko 320i rv 1983 ve slušném stavu,co si za něj při prodeji říct?

     
    Komentář ze dne: 14.07.2013 14:19:47     Reagovat
    Autor: XXE - X18XE
    Titulek:Re: bme e30 320i

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.