|
..a kolik to má maximálku ? (při třístupňové převodovce ..umm) .. jinak to musí být celkem dobré svezení, ale živit bych to každej den nechtěl :-)
|
|
|
!!!!FUNKCNI OBRAZKY ZDE!!!! Diky. http://olds.wz.cz/
|
|
|
3 stupnova prevodovka nevadi myslim. Bude tam misto spojky neco jako hydrodynamicky menic momentu (takove 2 vrtulky proti sobe co slehaji olej s vlozenou mezivrtulkou s naklonenyma lopatkama-uvolnenim/zastavenim mezivrtulky se meni moment). Ten je vlastne jakoby take 2stupnovy...takze 2x3=celkem 6 stupnu. Je snad o tom i zminka v clanku...ze nastaveni lopatek reaguje na plyn-pekne. Snad by autor mohl blize popsat jak to chodi. Preci jen u nas jsou automaty nezvykle.
|
|
|
No u modernejsich se vetsinou pouziva Overdrive, coz je mala prevodovka za tou normalni, ktera "natahne" nejvyssi prevody prakticky na dvojnasobek. Tady ale neni, takze kdyz vyletim na trojku do cerveneho pole, tak mam dal smulu. Navic tyhle OHVcka neni dobry vytacet, protoze se pak muzou ohnout zdvihatka ventilu. Tu maximalku s tim na dalnici dam, ale je to pak jak v raftu na divoky vode.
|
|
ďakujem za peknú recenziu a autorovi prajem veľa šťastných kilometrov :) tiež by som si raz zaobstaral podobného miláčka...
mrzí ma len tých pár nefunkčných obrázkov
|
|
|
Taktez dekuji. Uz jsem napsal DF, tak snad to brzy bude spravene. Pockejte si, stoji to za to:)
|
|
Zhruba 190km/h, pak uz je otackomer v cervenym. Mimochodem zobrazuji se Vam obrazky?
|
|
|
.wow.. to moje 4hrnková šunka jede i o 5Km/h víc :-D .. no obrázky blbnou, snad to opraví ..
|
|
|
Ono jet s tim nad kilo vyzaduje silne nervy, auto se silne houpe a pocit jakekoliv kontroly nad situaci je vicemene nulovy.
|
|
|
..však je to na pohodovou jízdu s dunivě brblajcím motorem a né na závody .. :-) tak ať dobře slouží
|
|
|
Diky. Momentalne uploaduju obrazky na svou stranku, cvhili strpeni
|
|
|
Jak se to chová na sněhu? Ono asi nebude legrace kočírovat takovou almaru po náledí ;-).
|
|
|
To nevim, nejsem blazen. Jednak se bojim o auto a navic sul by ho rozezrala, takze snih uvidi jen na obrazku:) Me to staci kdyz me nekde zastihne dest, stalo se mi treba, ze jsem chtel predjet nakladak do kopce, tak jsem prejel do protismeru, pedal na zem a ta mrcha zacala zhruba v 50km/h hrabat:) Jeste ted se smeju kdyz si vzpomenu jak civel ten ridic, kdyz jsem ho s udesnym kvilenim gum predjizdel:))
|
|
|
Má to výhodu, můžete dělat powerslidy bez ohledu na kluzkost povrchu :-). Jinak co se nespolehlivosti posezu na silnici týče, nezlepšila by to výměna pneumatik? Zažil jsem, že jsem měl neskutečné problémy s bržděním a stabilitou jednoho z našich vozů na jakýchsi podezřelých pneumatikách (šéf šetřil), po výměně pneu za normální značku se jízdní vlastnosti markantně zlepšily.
|
|
|
S Oldsem najezdim za rok max 3000 km a to tak jeste po srazech nebo se jen tak projet. Ty BF Goodriche co tam jsou me stoji 100 dolaru vsechny 4, takze mi prijde vyhazovani kupovat nejake dobre pneu aby mi driv zpuchrelo nez ho dokazu vubec sjet:) Takhle mi aspon neni lito je sem tam progumovat.
|
|
|
Dřív nebo později tuhle otázku stejně budete muset řešit. Pneumatiky dělají auto a proto není dobré na nich šetřit, zejména u veteránů. Na svém young-timerovi mám teď letní pneumatiky značky Bridgestone, celá sada pěti pneumatik stála bez montáže 12 000, ale i přes naježděných téměř 30 000 km je vzorek stále 90% a vůz sedí na silnici jako přibitý. Jsem s nimi maximálně spokojený.
|
|
|
Není to tak zlé, jen to chce pamatovat v čem člověk sedí. Jezdil jsem těmito auty
www.ocs.cz/oc/MoPar.html
i do hor; Furie byla horší, ale i s ní jsem zůstal viset v témže svahu, kde se mnou viselo několik běžných škodověnek -- a s Dodgeskou jsem takové škodověnky objížděl.
|
|
Dokud nebude opraveno, obrazky jsou zde. http://olds.wz.cz/
|
|
Předem děkuji za skvělou recenzi auta...je vidět, že víš o čem píšeš a auto byla jistě skvělá volba.
Rád bych se optal, jak probíhá běžná údržba takového mazlíka, jak ošetřuješ auto aby neshnilo a dále všechny gumové a koženkové díly? Jak a kde auto garážuješ? Co automatická převodovka, vyžádala si také nějaké drobné opravy či speciální péči?
Thx
|
|
|
Zdravim a dekuji. Klasika, vystrikani prahu a tak. Jinak pres zimu ani v desti s tim nejzdim, takze to skoro nerezne. Gumove dily na motoru jsou vsechny nove, zbyva jen tesneni kolem oken, ale do auta neprsi, takze me to zatim netrapi. Kozenka uz je bohuzel za zenitem, precalouneni je v planu hned jak budou finance. Auto garazuju v garazi na dvorku, navic pod plachtou. V prevodovce jsem menil olej a filtr, taky bylo potreba seridit radicku tak, aby se dalo startovat na P a N (je tam pojistka proti startu s kvaltem) a aby pri R svitily zpatecky. Jinak nic. Na motoru jsem menil tesneni ventilu, zralo to olej. Taky jsem delal generalku karburatoru a jine veci, ale nic velkeho, nastesti. Cloveka to bavi, to je hlavni. Jinak bezna udrzba ani zadna, jako u normalniho auta, menit olej a dofukovat gumy:) Jinak rad bych odpovidal driv, ale nejak me to tu casove blokuje.
|
|
Upřímně ti závidím, já musel z důvodů nikoli finančních zrušit rezervaci na podobný kousek z roku 79, a tak jsem jen tiše slintal při čtení... Myslím ale, že za dva tři roky si svůj sen splním :-)
|
|
|
Drzim palce. Nevzdavej se, stoji to za to!!!
|
|
...ze z predniho a zadniho okna Oldsu,by slo zasklit celou Oktavku... :-)))...ktera mimo jine vypada jak slapaci auticko pro decka.Gratuluju,a at dela radost.A diky za clanek,az me sr*lo,kdyz se blizil konec.
|
|
|
Dekuju. To jsem toho spoustu vymazal, zdalo se mi, ze nikoho nebude bavit to cist, pokud to bude delsi. No chystam dalsi clanky, tak snad se budou libit stejne. A k Oldsovi se muzu zase nekdy vratit, mrsknout i video nebo tak, pokud by byl zajem.
|
|
|
prave naopak... po viacmenej prakticky zameranych recenziach dnesnych aut to bola prijemna zmena a ohliadnutie sa do davnej minulosti. ja som zmakol clanok prakticky na jeden hlt :)
len pri pohlade na "pedalovu skupinu" ma napadla blba otazka, ci pouzivas brzdovy pedal lavou, alebo pravou nohou. pouzivat na to iba pravu je blbost, pretoze lava lezi nevyuzita, ale bezny europan ma asi spociatku, hlavne ak jazdi aj na aute s manualom vacsi cit pre brzdu v pravej nohe.
|
|
|
S každým automatem jsem vždycky vypnul levou nohu a pedály ovládal jenom pravou... :-) Ta levá je prostě na spojku. Mám ten návyk uloženej už moc hluboko. Jak jezděj amíci jsem si nikdy nevšimnul. Zajímavé.
|
|
|
Zdravim, stejne jako Childeater brzdim pravou, leva jen prepina dalkove svetlo cudlikem na zemi, ten jsem zapomnel zminit v recenzi. Nebyl jsem primo v US, ale nekolikrat jsem byl v Kanade a nevidel jsem nikoho brzdit levou. Ono pokud nejste zavodnik, tak nemate potrebu slapat na oba pedaly zaroven, takze neni problem pouzivat jen jednu nohu. U oldse je brzdovy pedal siroky na 2 nohy, patrne proto, ze bez posilovace bylo potreba na to hupsnout celou vahou:))
|
|
|
Brzdím pravou. Druhá věc je, že po pár měsících v Americe jsem úplně zapomněl, že něco jako spojka existuje. No a když jsem doma poprvé sedl do svého auta, tak jsem na startér vycouval z garáže... :-)
|
|
|
To ja zase v Oktavce narval bez mysleni zpatecku bez spojky:)) To byly panecku zvuky:)
|
|
|
Horsi je opacna situace. Kdyz v automatu pri nouzovem brzdeni atumaticky hamctnes na "spojku"
To je pak ceres... :-)
|
|
|
Mně se po příletu z USA podařilo "zašlápnout" T613. Prostě jsem dojel na křižovatku, zabrzdil (vzhledem k charakteru motoru se nekonalo ani žádné škubnutí) a teprve když se chci rozjet, koukám, že otáčkoměr je na nule.
|
|
Krasny auto, pane :) At Vam jeste dlouho dela radost ;)
|
|
Jak si tak ctu clanek a koukam na obrazky zjistuji, ze jsem spravny cech. ZAVIDIM. Je to krasavec a primlouval bych se za nejake detailnejsi fota palubky, budiku,interieru,exterireru . . . . . . Toz, hafo chcastne uetych kilaku !!
|
|
|
Jsem ted mimo Evropu a tohle jsou ty jedine, ktere mam s sebou. Doma budu az tak za tri tydny, takze holt musi zatim stacit tyhle. Jinak vsechno v poradku, ja taky zavidel nez jsem si ho poridil:)
|
|
Myslím, že není co závidět, protože zas takový ranec to auto nestálo. Autor spíš vynaložil úsilí, schopnosti a kontakty, podstoupil nějaké to riziko a teď má auto, o němž se dá říct, že "má duši".
Blahopřeju!
|
|
|
Duši má dneska kdejaké auto (vlastně jakýkoliv motorový dopravní prostředek, i kolejový), vyrobené před rokem 89, když to srovnám s dnešními bloby na kolečkách.
Na RedGuyově autě se dá nádherně demonstrovat, že americké automobilky rozhodně netrápil nedostatek místa na amerických silnicích a měly proto možnost se rozmáchnout. To, že rozměry těch aut byly někdy až přehnané, je další stránka věci.
|
|
|
No presne tak nejak se to da rict. Je to o tom, ze clovek opravdu chce. Vsak se rika, vsechno jde, jen kdyz se chce. Kdybych si mohl vybrat, tak bych radsi zaparkoval pred barak toho Tigra. Ani by to nemusel byt Konigstiger:-D Kdyz jsem je na youtube videl restaurovany a v pohybu .. . . . krasa.
|
|
|
Jojo, cena srovnatelna s novou Fabii, ale poteseni z jizdy uplne jinaci. Ja taky moc nerozumim tomu, proc lidi zavidi, protoze ty prachy na to maji, ale radsi je daji treba do te Fabie. Me nebylo lito je vrazit do tohodle, to je ten jediny rozdil.
|
|
|
Víte co, ona ta většina lidí si tu fábii kupuje z nutnosti, ne pro potěšení. Když si odmyslím, že dovoz a legalizace takového veterána z USA je mnohem pracnější a náročnější na čas, živit takovouhle krávu při každodenním ježdění do práce bych při evropských cenách benzínu rozhodně nechtěl; nehodí se to ani jako firemní auto, pokud Vám jen trochu záleží na snižování nákladů (snad s tou výjimkou, bude-li to auto vydělávat třeba jízdami pro svatby apod.). Neříkám, že na to není hezký pohled, ale v podmínkách předražené Evropy to není auto pro každého, tím méně pro každodenní život.
|
|
|
Spatne jsem se vyjadril, kdyz to ted po sobe ctu. Nemyslel jsem tim to, ze by byl nekdo blazen, ze misto Fabie nekoupi veterana. Popravde to vidim obracene, jsem magor vrazit tolik penez do voloviny na vikend. Co jsem tim opravdu myslel je, ze misto noveho auta na pohodlne jezdeni si ja osobne udelam radeji radost splnenim davneho snu a na obyc jezdeni mi pak zbyde uz jen desna herka (viz pristi recenze). Takze ve skutecnosti neni co zavidet, ti lide se povozi lepe jak ja, nemusi se tolik omezovat, resit plno zavad atd. Ja si rad zivot uzivam, takze misto TV a znackovych hadru a noveho telefonu radeji budu vzdy utracet za tyto "kraviny", ktere mi vyloudi usmev na rtech. Aneb jak rekl jednou Jeremy Clarkson: "When the day is right, this is what makes Earth move."
|
|
|
Jo, já to chápu, to bych se taky nepopelil kolem svého Rapida, kdybych k věci neměl stejný postoj, že :-).
|
|
|
Nerozumím, proč bys měl bejt magor...?
Taky jsem si koupil raději auto velikosti kolečkové brusle, abych se nevydával z prostředků, které raději než za automobil utratím za díly na motocykl, které sice nejsou vidět, ale o to víc jsou cejtit 8o) Ta motorka už teď stálatolik, co další takové autíčko...a to na motorce neodvezu ani nákup, ani tam nedám dětskou sedačku (kdybych ji potřeboval)...a motorka převeze max dva lidi a auto 5...motorka jezdí za stejné palivo s jedním člobrdou, jako Fóbyje s rodinkou na výletě...jenže Fóbyje nebo Audypyčo jezdí za ty prachy 50/90/130 a motorka 60/130/250 8o)
Reakce okolí (i zde velmi snadno pozorovatelné)? Posměšky na adresu mojí Lentilky (C1) ze strany majitelů "poctivých" vozů od VWjezdících na mazlavé svinstvo + demagogické, osobí útoky na mě jako motocyklistu jako vystřižené z TV zpravodajství a Primě či Nově.
Omezená většina prostě nenávidí všechno, co se odlišuje a STH (Strážci Tradičních Hodnot) rádi a bez meškání přispěchají s kázáním, co potřebuješ, co je pro Tebe nejlepší a jak musíš být solidární s okolím.
|
|
|
Medialni utoky na motorkare jsou stejneho razeni jako na vlastniky zbrani a radsi to ignoruju, abych se nenasiral. Co se tyce motorek, taky bych rad do neceho ted skocil, levne na podzim koupil abych mohl od jara jezdit. Mam metrak a skoro 2 metry, takze ne zadnou malou herku. Chci to na jezdeni do Nemecka, ale i na vikendovy pojezdeni, takze jsem si zatim vysnil Bandita 1200. Muzes mi k tomu jako odbornik rict svuj nazor? Diky.
|
|
|
Bandit? To je dobrej výběr. Pokud koupíš 1200ccm s chlazením vzduch/olej, dostaneš nesmrtelej a při správném zacházení úspornej motor v průměrném podvozku (brzdy, rám i pérování). Na dlouhý dálniční štreky i na víkendový výlety je to fajn a není tomu co vytknout snad krom (na můj vkus) měkkého předku, který v rychlejších zatáčkách dělá podvozek nejistým a je třeba s tím počítat. V CECu s tím jezdil Bandit team, ale na okruh si teda umím představit lepší stroj.
Zám několik majitelů, kteří mají ten stroj jen na ježdění do práce a po vejletech a nikdo na něj nedá dopustit. Servis je na něm úplně jednoduchej a kdo zvládnul ventily na Š 120 zvládne je i na Banditu.
Pokud jsi ještě na ničem nejezdil, mrkni se napřed na SUZUKI GSX 750 Inazuma motoride.sk/pictures/stroje/598.1.jpg, která není tak ostrá jako 1200ccm Bandit a pro začátek se určitě hodí víc. Jesti se ještě rozmejšlíš jakej aparát pořídit a pod litr jít nechceš, tak se mrkni na Kawasaki ZRX 1200. Dělalo se to jak s klasickým kulatým světlem, tak s polokapotou:
katalog-motocyklu.cz/img/kawasaki-zrx-1200-s-1.jpg
katalog-motocyklu.cz/img/kawasaki-zrx-1200-1.jpg
www.bikez.com/pictures/kawasaki/2005/21499_0_1_2_zrx%201200%20r_Image% 20credits%20-%20Kawasaki.jpg
|
|
|
Pod litr bych opravdu nerad, ja jsem holt na ty objemy:)) No ja se rozmyslel mezi tou Kawou, Bandourem a Yamahou XJR 1300. Tu Yamahu mi rozmluvil kamarad, kterej ji mel, ze je moc tezka a dost draha. Ta Kawa je dobra, ale v inzeratech je jen par kousku, zatimco banditu desitky, takze vesmes vsechno mluvi pro nej. Jeste bych se rad zeptal - ktery rocnik? Na ty uplne nejnovejsi se vstrikovanim a vodnim chlazenim nemam, takze jsem neco pocetl a v roce 2001 tam je hodne velkejch zmen, vetsina k dobru, jen jedna naka hovadina na ekologii, ale to nevadi, takze zatim koukam po kouskach od toho roku 2001. Diky
|
|
|
Přesně - do r. 2000 vč. byly Bandity s rámama "křivý štafle" www.suzukibandit.cz/storage/200705222022_Suzuki%20GSF%201200%20S%20Bandit% 201996.jpg, který se v zatáčkách kroutily, což nebylo nic moc...blbě svítily a brzdy by taky snesly trochu lepší dávkování.
Ty se koukej po těchto: www.suzukibandit.cz/storage/200705222023_Suzuki%20GSF%201200%20S%20Bandit% 202000.jpg
Rám je předělanej, tužší a posílily i brzdy, který jde dávkovat pohodlně a díky větším deskám na šestipístkovejch třmenech se nepřehřívají a nevadnou (tak rychle) 8o) Kapota je propracovanější, ale pokud jsi vysokej, budeš potřebovat stejně asi vyšší plexi, protože za tím nízkým sedíš dost daleko a moc by Tě to nechránilo. Jediný detail, co mě vadil je ten, že když jedeš v dešti, tak se na hraně mezi plexi a kapotou sesbírá voda, která pak odkapává na jezdce a turbulence mi ji občas vehnala do helmy zespodu a měl jsem kapky na plexi zevnitř. U jiný motorky krom téhle a 1000ccm Fazeru se mi to nestalo. Těžko říct, jestli na tom jako vysoká postava budeš líp nebo hůř.
|
|
|
Diky za rady. S tim plexi jsem teda zvedavej. Jestli bude k nicemu, tak budu pekne nasranej, protoze se mi libi vic nahac a jen kvuli ochrane pred vetrem jdu do eSka.
|
|
|
jen poznamka: zivot me naucil byt velmi opatrny ve vztahu k lidem, kteri kolem sebe pohazuji obvinenimi ostatnich ohledne zavisti... vetsinou totiz nejde o zavist ale opravnene znechuceni minimalne nad stylem.
ale nic ve zlym, clanek ani diskusi jsem zatim prilis necetl.
|
|
mam camaro 1979 s cca 300koniky a reknu ti ze sem mel uplne stejnej problem s tim, ze auto bylo porad ve smyku a (samozrejme automat) hrabalo i v cca 100km/h Pak jsem koupil novy pneu, i kdyz ty puvodni byli jeste ok a nestacil se divit jak se chovani auta zmenilo. dneska se nebojim na suchu projet zatacku dvakrat rychleji. A i drift je diky temhle gumam mnohem vic pod kontrolou.
|
|
Měl bych přípodotek k těm bezpečnostním pásům, pokud jsou ve voze kotevní místa, musí být pásy a pak musíš být připoután (samozřejmě, vyjma ZTP apod).
Zavaření kotevních míst je sice možným řešením, je to však zásah do původnosti vozu a tedy možný zdroj problému při přetestaci.
Jinak tedy věnuji se trochu jiné značce, ale tomuto nadšení zcela rozumím :o)
P.S. kvalitní pneu dělají opravdu hodně!!
|
|
|
No taky jsem slysel, ze pokud tam z vyroby jsou, tak se pouzivat musi. Ale tam to fakt nema smysl, provedeni je stejne jako v letadle a tam to taky nebudi zrovna duveru:) Jen ta prezka je zdobena nejakou barevnou razbou, je to moc pekny, ale vesmes k nicemu. Dvoubodovy pasy jsou fakt dobry tak akorat k tomu, aby clovek nevypad, kdyz jde auto pres strechu, jinak pri rane na predek to moc nepomuze.
|
|
Jka se to říká: Kdo nesní, nežije; kdo si neplní sny, přežívá.
Blahopřeji k nádhernýmu autu - i když v přepočtu na kilometr to asi je docela drahá hračka.
Díky za tip na "neprofláknuté" modely amerik - docela bych se přimlouval za nějaký naučný článek na téma "Jak kupovat ameriku". Přeju hodně kilometrů a ať Ti to jezdí!
|
|
Po dlouhé době zde konečně vyšla recenze, která splňuje nezbytné parametry kvalitní recenze na auto:
1) obsahuje fotky recenzovaného vozu
2) autor se nesnaží křečovitě napodobovat originální výrazivo zdejšího blogu
3) autor se neomezuje pouze na svoje osobní pocity
4) článek v souhrnu řekne o vozidlu právě to, co se od recenze očekává (včetně některých technických detailů, ale není jich tolik, aby to nudilo)
Je pravda, že recenze jako taková je pro mnoho lidí prakticky nevyužitelná, podobné auto se kupuje na parádu, jako velký koníček, srdeční záležitost. Přesto jsem si ale rád početl a po dlouhé době uznale kývám hlavou, že jsem si početl dobře. Díky a přeji autorovi mnoho kilometrů bez nehod, poruch a srážek s blby.
|
|
|
ad 2) - čet si tu recenzi? Místní newspeak opičící se po DFensovi tam bohužel nechybí.
Kdyby si to autor odpustil, byla by recenze na 1* . Takhle je to akorát za 1-. Za nevhodně použité výrazy se strhávaly známky už na základce. Ale i tak je to moc pěkná recenze.
|
|
QWTa fotka vedle Oktávky je... řekněme působivá.
|
|
...cili Suzuki Bandit 1200,je proste skvela volba.
Pokud nechces jezdit palbu,( i to jde,a jak! ) tak budes vice nez spokojen.V pripade ze chces jezdit spise turisticky,doporucuji kapotovanou verzi S.Fouka to o hodne min.B12 jsem mel 2x a jen velmi nerad jsem se s nimi loucil.Udelal jsem to jen proto,ze jsem mel moznost koupit tady v Italii,kde to nejsou moc oblibeny motorky,a proto za slusnou cenu vetsi segru Bandita,Suzuki GSX 1400.Bandit ma uzasnej kroutak,takze kdyz tam soupnes za 2,za 3,huba se ti ve skopku roztahne od ucha k uchu. :-)
Obe jsou pro nas "drobecky" jak delany. (188 cm,120 kg...)
Existuji i velke fan kluby banditu,ja jsem clenem v Italii,i v CZ.Link na ceske stranky: http://www.suzukibandit.cz/
Jedna B12,kterou jsem sehnal tady,jezdi dokonce CEC.(Czech Endurance Cup)
Jo,a nezapomen tam slusne pozdravit...Bandit Pico ! :-)
|
|
|
Diky za rady. Co se tyce te kapotaze, jsem zoufalej. Budu jezdit predevsim dalky a dalnice, takze rozum veli tu polokapotaz S. Bohuzel verze nahac se mi libi asi milionkrat vic, takze nad tim furt dumam. Premyslim, ze bych na to Nko dal nejaky sundavaci stit, ale nemam vubec zkusenosti, o kolik je ta polokapotaz lepsi. No jsem hotovej, dilema jako prase proste:)
Co se tyce te ceske stranky, tu hltam porad, bohuzel frenkvence nejakych clanku je miziva, vetsinou prispiva jen jakysi Inkvizitor, coz je taky dobrej porizek co se tyce postavy:) Asi ho znas, pac jezdi ty CECiky. No kdybys o nejakem peknem kousku vedel, sem s nim, mail je v kontaktu. Diky.
|
|
|
Inkvizitor je majitel webu.
Jinak,pokud se chystas na delsi streky,zvlast po dalnici,nebo spis rovna cesta,kde neni problem vzit za heft,tak jdi urcite do S-ka.Temer vsem se N-ko libi vic,ale jet po dalnici dejme tomu 200-300 km na N-ku,nebo S-ku,je obrovskej rozdil,ktery ocenis.Jinak budes mit svaly na krku jak Arnold... :-)
Jde to vyresit i stitkem od GIVI,Puig,nebo jineho vyrobce.Ale ten pomaha spis nizsim jezdcum.Misto na bricho,chytas vse na hrudnik a krk.Muj skajp je yelllo68,kdyby sis chtel pokecat.
|
|
|
No jo, asi zvitezi rozum, bohuzel. Ono taky tech eSek je k mani nepomerne vic, nez nahacu, takze si to nebudu komplikovat. Diky
|
|
Fakt nádherný auto, k tomu není co víc dodat. A to i když se s tím blbě parkuje :-))))
|
|
|
Dekuji. Zas tak hrozny to neni, misto se najde vzdycky a je tu vyhoda ze policajti neprudi, i kdyz nezaparkuju zrovna uplne podle predpisu.
|
|
Parádní kára. Tohle si asi nikdy nepořídím, ale kdo ví? A ta fotka s koktou mluví za vše. Gratulace!!!
|
|
Diky za tenhle clanek. Vazne jsem si to cteni uzil.
|
|
dobre napsany clanek - preji autorovi moc spokojenosti s tou karou...
|
|
Prostě nádhera! Přidávám špetku tradiční české závisti a přeji spoustu štastných kilometrů ... PS: Jednou se mi taky něco podobného nebude chtít vejít do garáže ;-)
|
|
od dětství jsem měla sen, že budu mít obrovské auto, tak obrovské, že bude mít vepředu na blatnících "křidýlka", aby bylo vidět, kam až sahá :-). O bublání motoru mi ani tak nešlo, ale fascinovalo mě důstojné "pohupování" těch aut při jízdě. Všichni mi tvrdili, že jsem blázen, snít o takových podivnostech. Je potěšující kolika lidem se taková auta líbí. Pro mě je ten sen nesplnitelný, nemám garáž, i když to by se dalo řešit, ale nejsem automech a moje pokusy o údržbu vozu nic moc, v případě vlastnictví takového zázraku by alespoň minimální možnost údržby byla nezbytná.
Článek je hezký a přimlouvám se za nějaké pokračování.
|
|
|
Zdravim. Udrzba je nezbytna, prece jen je to dedek, tahne mu na 50:) Pokracovani o cem?:)) Pripravuji jeste par clanku a az mi dojdou napady, tak se k Oldsovi mozna jeste vratim, vsichni si stezuji, ze to bylo kratke, clovek se nezavdeci:)
|
|
|
Článek je dlouhej tak akorát, aby některý čtenáře neodradil od čtení ;) Sám jsem ho se zájmem přelouskal celej a to se moc často nestává.
Z tý tvojí recenze vyplývá, že se s tim blbě jezdí, bezpečnost nízká, blbě se s tim parkuje, přihrádka v palubce je jen jedna a mrňavá, posilovač řízení je přeposilovanej, žárovky ve světlech nejsou vyměnitelný a ke všemu to ukrutně žere. (Ale zas je to velkej auťák, VW touareg s V8 4,2FSI žere podobně.) Někdo by se moh zamyslet "proč bych si měl pořizovat zrovna takový auto?" No přece protože takovej veterán je auto snů ;-)
BTW nediv se, že se každej ptá na spotřebu - u řady lidí to bude tím, že první, co je napadne při pohledu na takovou ameriku je "to bych taky chtěl" a tak jsou zvědavý, jestli by to dokázali uživit.
(Já osobně tyhle auta hodnotím slovy "je to pěkný, ale doma bych to mít nechtěl" - člověk se rád pokouká, ale to je tak všechno. Nejsem prostě cílová skupina na tyhle auta.)
|
|
|
Z moji recenze melo vyplynout presne to co rikas, tedy ze Olds je z ciste praktickeho hlediska jako auto do dnesni doby naprosto priserne, ale jako vikendovy veteran je to proste srdcovka k nezaplaceni:)
Jak jako uzivit prosimte??? S takovym autem najezdis rocne par set km, maximalne par tisic, naklady na benzin jsou tedy minimalni. Jak rikam, i kdyby to zralo 50, jezdil bych upne stejne.
Jasne, kazdy mame neco:)
|
|
|
No jak jako uživit - jestli by s tim případnej zájemce moh jezdit každej víkend, každej druhej víkend nebo jednou za rok ;-) Samo podle hloubky kapsy dotyčnýho soudruha.
BTW pár tisíc ročně najezdim i se svým soukromym autem, vlastně je to taky taková víkendovka ;)
|
|
|
Tak kdyz ma dotycny x set tisic na auto jen pro radost, tak snad ma par stovek na benal ne?:))))
|
|
|
Možná právě většina dotyčných nemá pár set tisíc na víkendové auto, takže by s tím museli jezdit stále (ještě netuší že to nejde) a to se pak ten beznín krapet prodraží :-) Navíc je stádu neustále vtloukáno do hlavy jak je v té Americe benzín levný a jak ty jejich auta nestydatě žerou. Socialisté a ekologové z toho mají pěnu u huby :)))
Článek je parádní, auto jak by smet. Ale jezdit bych se v tom bál - ne o sebe ale spíš o to auto :-) Menší kolize jsou tu na denním pořádku a vandalizmus bohužel také.
Což implikuje další otázky ohledně toho co takové získání a provozování veterána vlastně všechno obnáší. Ne jen provoz a udržba, ale taky ostatní věci kolem včetně papírování. Určitě bych měl zájem o takové shrnutí pro nedotčené laiky zde na DF.
|
|
|
Co se tyce kolizi, samozrejme se bojim, ale to by clovek nesmel jezdit vubec a to je spatny pristup, lepsi na to nemyslet a uzivat. Nastesti je spousta lidi si vedoma jiste cennosti, takze si nechavaji odstup a mam vesmes dobre zkusenosti. Pruser jsou pouze tuzeri, co se lepi na prdel, to pak trnu hruzou a pri nejblizsi prilezitosti se uhnu na stranu a necham je predjet.
Vandalismus je druha vec, parkuji pouze tam , kde na auto vidim nebo kde vim, ze mi ho nekdo pohlida.
Ohledne papirovani je zatezko delat clanek, neb by to vyslo na jeden odstavec a navic je to napsano na webu kazdeho klubu. Jak uz jsem zminoval, mam par napadu na dalsi clanky a az mi inspirace dojde, tak se mozna k Oldsovi vratim.
|
|
Kamarád měl podobný vůz s BigBlockem a Škodofkářům na benzinkách odpovídal: žere to jeden imepriální galon na čtrnáct mil jízdy.
|
|
|
Imperiální? Já mám small block 281 a spotřeba se tam udává v galonech odrůdy severoamerické. A já to mám za 17 po městě (MPG, takže to není až tak špatné :-)
Jen pro upřesnění:
cubic inch cu in 61,024
gallon UK gal. 0,22
gallon US gal. 0,264
|
|
|
Jojo, v US plati ten 0.264
Me to pak pri klidnem jezdeni vychazi na nejakych 16 mpg, ale to plyn jen tak lechtam. Pri flat out to musi zrat tak 100 litru, kdyz vidim ten karbec:))
|
|
Super recenze na super auto. Kdo nikdy neřídil "ameriku" nemůže pochopit. Také mám jednoho Oldse, bohužel novějšího a ne tolik atraktivního, ale prostě jednou zkusíš a nechceš už nikdy nic jinýho:-)
|
|
Díky za fajn článek. Autům nerozumím, ale rád si o nich čtu. U tohoto článku jsem se navíc několikrát od srdce zasmál (kufr, topení, 80 hokejistů). Kolegové v kanceláři koukají dost divně, co mi může být v úterý v práci k smíchu. :-)
Rád si přečtu něco dalšího.
Zdar FX
|
|
Zdravím super článek dlouho jsem se nezasmál nad článkem jako ted a musím hodně souhlasit sám mám v garáži ten samý kousek ale ve verzi 4 door Celebrity sedan ročník 1966 který už 8 měsíců tak nšjak pomalu renovuji
V CR vím o tomto modelu Olds Delta 2dv. coupé 1965 o 3ks pravda jsou to Delty 88 nikoliv Starfire poprosím je možno email kontakt? díky
|
|
čus Bobo, no to dá rozum že sem to já. Kára dobrá. Závist. Páč prachy nejsou (nemam zazobanou madr s chrochtávkou :-)) tak jezdim čim se dá, Omega MV6 prodáno = rodinej smutek :-( tak sme ani nepozávodili, stejně bych tomo amíckýmu houpáku v zatáčkách ujel. Tak se měj a někdy se ozvy,ujedu ti Felicií ...
|
|
|