D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    téma * ŠeSTihvězdičkový výběr
    Vydáno 08. 02. 2009 (16541 přečtení)

    Když si před cca pěti lety pořídil můj kamarád Oktávku 1,8 T, v samotném autosalonu mu aktivní prodejce řekl: „Jste si jist, že chcete benzín? Všichni kupují TDI, a až to jednou budete prodávat, tak vám dají víc a bude o auto větší zájem.“

    Dostalo se mu odpovědi, pro mého kámoše naprosto typické: „Ale já to auto nechci pro toho komu ho budu prodávat, já ho chci pro sebe“.

    Vývoj cen paliv a dobrá zkušenost s jedním z nejlepších motorů vyšlých z koncernu VW daly jeho oblíbenému životnímu postoji, tzv. „proti proudu“ časem za pravdu. Ročně nenajede až zas tolik, rád se svižně sveze a Kadle, Kadle mu jednoduše nic neříká. Úspěch v profesi a chuť koupit si novější vágn nastolila časté diskuse u piva, na fotbale apod. co teda koupit? Trvaly téměř rok. Cena vozu byla předběžně stanovena na cca milion bez DPH. Požadavky - radši benzín, lépe turbo, ročně natočím asi dvacet v kratších cestách, rozhodně ne SUV ani terénní (pro rodinu mám jiné), jezdím většinou single, čtyřkolka by se možná hodila, ne kupé, přepážka není podmínkou, nízkou spotřebu neočekávám, větší fun factor však ano. Úvahy na základě spokojenosti s předchozím vozem směřovaly čím dál častěji směrem k novému Superbu. Po oznámení poněkud skromné počáteční motorové skladby se zrak začal otáčet směrem k levnější jiné variantě, O2 v benzínové verzi RS, jako k duchovnímu nástupci 1.8.T. Zlom nastal po obdržení nabídky ke svezení s různými vozy na polygonu a v okolí Mostu. Vyrazili jsme. Skladba vozů byla pestrá, složení pozvaných vítězů soutěže ještě pestřejší. Na parkovišti stálo namátkou Volvo S80, žhavá novinka Superb 1,8TSI, O2 RS v benzínu, Toyota Land Cruiser V8, Alfa 159 aj. Všechny ale zastínila Impreza WRX STi. Téměř každý z přítomných se netajil tím, že by ji strašně rád prubnul, byť následně okolí ujišťoval, že by si ji teda v životě nekoupil! Na všechny se pochopitelně nedostalo, na nás díky malé protekci ano. Nebudu unavovat pocity z  projížďky, kdo nezkusil, neví a hlavně kvůli originalitě tohoto vozidla a osobitosti jeho řízení je velmi těžké popisovat dojmy přenášet je slovy. Hned po svezení s STi  jsme dostali klíčky od Superbu, následně od O2 RS a… no prostě zklamání. Nesednout si první do STI, asi bychom byli spokojeni… Hned v počátku se pokusím lehce utlumit hlasy, které teď volají: Jak může srovnávat jabka s hruškami, STI je o dost dražší než RS, Superb je jiný druh vozu apod. My jsme tam byli jen a pouze kvůli řidičskému prožitku a nikdo z přítomných se v něm Impreze ani nepřiblížil! Vím, omezený výběr vozů, ale pokud se podíváte na cenu plus mínus mega, tak tomuhle autu v řidičském prožitku může konkurovat snad jen EVO,  nic jiného na tato auta na našich tankodromech jednoduše nestačí, tím spíše, když se „malinko zhorší klimatické podmínky pro bezpečný silniční provoz“.

    Úvahy o koupi STI na čas zaplašila letní pauza v našich debatách, vzpomínka na spotřebu při naší testovací jízdě, která oscilovala kolem dvacítky a hlavně neuvěřitelná lehkost se kterou si to auto dávalo na silnici cokoliv před ním. „Bych se v tom asi zabil,“ odtušil poněkud temně kámoš. Podzimní úvahy se tak opět přesměrovaly, a to k právě faceliftovanému BMW 3. A opět dilema - třílitr v naftě či v benzínu? Dvě turba netřeba, byť naftu moc nerad - akceptován fakt, že BMW diesel je asi to nej na trhu. Takže 330D? Proti cena vybavenějšího vozu a.. no prostě tohle auto je častěji k vidění atd., zkrátka asi ne. Upřímně je velmi těžké odolat vábení vozů BMW, o kvalitách jejich motorů, které jsou v absolutní výkonové špičce, asi nikdo nepochybuje a navíc o jejich zábavnosti toho už každý slyšel také dost. Ale co zvolit? 4 kolku nebo jen náhon na zadek? Malinkou nedůvěru vkrádá Xdrive u automobilky, která řadu let vychvalovala zadokolky oproti quattru od AUDI.

    Rozřešení přišlo před Vánoci. Klesající ceny vozů, potažmo pohonných hmot a inzerát firmy Stiauto. WRX STi ve verzi TOP pod milion korun (oficiální ceníková prize byla v té době 1,278 litrů, dnes je dokonce trochu vyšší, viz níže). Telefon, další sleva(!) na vůz a navrch velmi vstřícná cenová nabídka na komplet zimní pneu i s originálními disky 17“. Dealerská síť Subaru ČR nemohla konkurovat, byť objektivně menší slevu z oficiálního ceníku jeden největších dealerů nabídl..

    Jedna rada - až si pojedete pro auto vlakem, v Lysé si připravte tretry a ostřejší povahy boxerskou rukavici, abyste stihli vyběhnout z vlaku k infocentru, podívat se odkud vám to dál  jede a rychle přeběhnout, neb pokud ten váš měl zpoždění tak ten navazující určitě míní sekeru dohnat rychlejším odjezdem. A vše následně vyvrcholí jízlivým úsměvem nádražáka, který vám s viditelným potěšením ukáže v dáli mizející zpětná světla vašeho vlaku (na toho tu rukavici, ušetříte klouby). Jednání při samotném prodeji v pořádku, vůz je původem z Litvy, tzv. skandinávská verze. Liší se jen obsahem navigace a příručkou v jejich jazyce (dodána následně v češtině poštou, ačkoliv měl prodejce dávno peníze a mohl se na nás vykašlat), na nic jiného jsme nepřišli. EU zaručuje tříletou záruku výrobce, barva dle dohody modrá se zlatými koly, vůz přezut (Michelin Pilot Alpin) a čistý, najeto 12 km. Navíc pár rad prodejce, hlavně prvních tisíc km jezdit v režimu Inteligent a netočit příliš přes 4000, řádně ohřát. Dvousetkilometrová cesta do domova v totálním chcanci ještě umocnila zážitek z první jízdy s tímto autem. Vyjeté koleje plné vody je nechávají absolutně netečným a o zvuku boxeru se netřeba rozepisovat. Byť se vyhřívaná příplatková (verze TOP) sedladla Recaro v kombinaci kůže - alcantara tváří hodně sportovně, jsou dostatečně pohodlná (ale nesmíte mít výrazně přes sto kilo). Po výše zmíněné první porci kilometrů po vystoupení z vozu kámoš říká, co záda: „Ty vole, mě asi dal někdo nový!“ Co dodat? Snad jen, že proti předchůdci snížené těžiště dovolilo měkčeji naladit podvozek a pokud nemáte jó rozmazlenou pr…, budete mile překvapeni.

    Co tedy krom skvělých řidičských zážitků za  těžce vydělaný keš dostanete? Namátkou 300 PS boxer s přeplňováním, aktivním časováním ventilů a třemi módy provozu, Symmetrical AWD s třemi diferáky a řízeným mezinápravovým, systém trakce VDC (opět 3 režimy), Hill-Start Assist,  opravdu přesné a ultra krátké řazení 6 rychlostí, libové brzdy od Bremba, 18 palcová lehká kola BBS (samo zlatá, výrobce si jedno cení na 1000 eur), zmíněná vyhřívaná Recaro, volant Momo, navigaci s Modrozubem, aut. klimu, bezklíčové startování, osm vaků, Isofix, slušný kufr a překvapivě místa i pro osoby vzadu. Cení se i přehlednost středového panelu. Opravdu potřebujete milion tlačítek a spousty dle mého názoru množících se zbytečných funkcí, které většinou jen zvětšují váhu auta a prodražují případné opravy? Nemluvě o robustnosti celého auta, vyhlášené spolehlivosti značky a mnohokrát ověřená životnost komponentů „pri športových podujatiach“. Ještě k často kritizovanému interiéru. Věřte, že byť plasty nejsou opravdu nic extra, všechny ovládací prvky jsou všude tam, kde mají být a v průběhu jízdy si žádných rušivých detailů nevšimnete, tak vás pohltí. A zatím nevrže. Polohu za plně stavitelným volantem si najdete hned a i rozmístění pedálů, potažmo ruční brzdy vám přijde tak, jako že lepší asi už být nemůže (vzkaz pro nový Superb - dvoudinový displej je pro vyšší lidi vopruz, tlačíl mě do pravého kolena stejně jako ve Fabii, holt úzká platforma..). Ještě pořád se vám zdá, že mega je za tohle auto hodně? Který jiný konkurenční vůz podobně kvalitní komponenty v této cenové kategorii nabídne? Mimo Eva (případnou slevu jsme nezjišťovali, chtěl STi) o žádném nevím. Dost chvály, určitě vás bude zajímat reálná spotřeba. Po 2000 km svižné jízdy 14,2 litru. Hodně? Relativně, vezměte soudruzi jiný benzínový motor s podobnými parametry výkonu a krouťáku. Budete jezdit za výrazně méně? Nevěřím. Namátkou - u Audi A4 mě rozesmálo, když výrobce uvádí, že průměrná spotřeba 2,0 TFSI je 6,6 litru! Ten samý motor ve VW Scirocco žral známým redaktorům  při sportovnější jízdě 17. Křivdil bych výše jmenovaným značkám, hezká čísla dnes praktikují skoro všichni. Sám jsem měl tu čest v Alfě Romeo 3,2 GTA Quadrofoglio vidět rovněž zajímavá čísla.. Zkrátka, kdo chce tahat, musí platit.

    Shrnuto, prezentuji jen svůj názor. Kámoš si dnes libuje a ceny benzínu jsou pro něj příjemným bonusem navíc. Dobrý pocit správně načasovaného rozhodnutí ještě umocňuje zjištění, že Subaru ČR tuto verzi po novém roce zdražilo o sto tisíc… Článek vzniknul coby malé zamyšlení nad výběrem vozu pro ty, kdo opravdu rádi řídí! A možná i proto, že v dnešní době unifikovaných platforem se tak trochu vytrácí jedinečnost a s tím související výjimečné řidičské zážitky. A těch tohle auto za ještě zaplatitelné peníze nabízí opravdu dost a dost.

    p.s.  A ještě jedna výhoda, v tomhle autě na rozdíl od „prémiových“ značek (tradiční Passat, Mondeo či O2 v dehtu) při předjetí slabším vozem coby staří egoisti nemusíte ztrácet nerv, ale můžete…  A pak se pobavte pohledem na vytřeštěný zrak, kur.. co to je za auto?


    26.01.2009 Pavel S.


    Související články:
    Zkušenosti: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI (22.11.2015)
    Dvě BMW 135i (22.11.2015)
    Zkušenosti s Volvem C70 2.0T cabrio, r.v. 2000 (17.05.2015)
    BMW 650i (10.05.2015)
    Opel Meriva 2006 – jede, brzdí a svítí (19.04.2015)
    Zkušenosti: Mexický Ital (29.03.2015)
    Zkušenosti: VW New Beetle 1.9 TDI-PD 77 kW (25.01.2015)
    Zkušenost s Octavií II 1,6TDI 77kW (18.01.2015)
    Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po čtyřech letech a 60kkm (13.01.2015)
    Jeden den s Hyundai i30 1,6 automat hatchback (04.01.2015)
    Renault Grand Espace (Pičus Magnus) (20.11.2014)
    Zkušenosti: Seat Ibiza Mk.4 1.4-16V (24.08.2014)
    Zkušenosti: Fiat Dobló 1,3 MultiJet (01.07.2014)
    Zkušenosti: Citroën Saxo 1,5D r.v. 2000 – Rudá střela (25.05.2014)
    Zkušenosti s VW Passat 2.0 TDI 103kW (13.04.2014)
    Octavia 3 – cena za překvapení (16.03.2014)
    Městochod (Škoda Citygo) (16.02.2014)
    Nissan Leaf - stroj času (09.02.2014)
    Zkušenosti: Ford Puma 1.6 (2001) (12.01.2014)
    Hyundai I30 Kombi New Generation (01.01.2014)
    Zkušenosti: Ford Mondeo 2.0 TDCI 85 kW, 2004 (16.11.2013)
    Lesk a bída Octavie 2 - 1.6 TDI (25.08.2013)
    Dvě stě dvacet dva tisíc stříbrných šípů (Citroën C5 HDI) (11.08.2013)
    Jeep Wrangler JK Unlimited (22.07.2013)
    Zkušenosti: Nový sen českých rodin (Octavia III 1.6 TDI CR) (07.07.2013)
    Dvé rodinných citronů (Citroën Jumpy a C8 V6) (14.04.2013)
    Zkušenosti: Clio III 1.2 TCe - Žabožroutí fóbie (07.04.2013)
    Subaru Forester ’98 rok poté (05.04.2013)
    Kredenc 806 (01.04.2013)
    Zkušenosti: BMW 324TD E30 (10.02.2013)
    Mazda 323F BJ 1.5 (2000) (06.02.2013)
    Zkušenosti: Ford Transit 2.5 TD (26.08.2012)
    Žrout (Hyundai Grandeur 3.3i V6) (15.07.2012)
    Test: Subaru Forester ’98 2.0/90kW (imported) (02.04.2012)
    Subaru Outback 3.0R (12.02.2012)
    Zkušenosti:Mazda 323F BG 1.8 16V (mrkačka) (29.01.2012)
    1965 Oldsmobile Jetstar I + video ze Dne mobility (23.01.2012)
    Zkušenosti: Škoda Octavia II 2.0 TDI PD (15.01.2012)
    Chrysler Neon II (18.12.2011)
    Dodge Challenger SXT 2012 (11.12.2011)
    Zkušenosti: Ford Focus ST (27.11.2011)
    Hřmící myš - Mitsubishi Colt VI 1.1 (14.11.2011)
    Mitsubishi Galant 2.5 V6-24 EA5A (06.11.2011)
    Zkušenosti: Malé „zlé“ béemvé 323i (E46) (27.10.2011)
    Zkušenosti: Hyundai i30cw 1,6 CRDi (16.10.2011)
    Když seňora chlastá – Seat Altea XL 1,4 TSI (07.10.2011)
    Recenze Ford Galaxy 2001 2.3 DOHC (22.08.2011)
    Zkušenosti: Honda Civic Aerodeck 1,4iS (07.08.2011)
    Zkušenosti: VW Passat B5.5 TéDéí (17.07.2011)
    Felicia, s vrakem do nového tisíciletí (26.06.2011)
    Pirát Kchar: Mercedes Benz E500 (W211) (05.06.2011)
    Skúsenosti Peugeot 206 1,4 HDI (15.05.2011)
    Zkušenosti: Volkswagen Golf V 1.4 TSI 121HP (08.05.2011)
    Zkušenosti: „Vitamín“ C (Mercedes Benz W202) (01.05.2011)
    Skúsenosť: FIAT Brava SX 1.9JTD (01.05.2011)
    Zkušenosti: Renault Avantime (24.04.2011)
    Zkušenosti: Daewoo Nubira II 1.6 76kW (24.04.2011)
    Test: 1.2TSI + Seat Leon II (10.04.2011)
    Návod na psaní autorecenze aneb Jak psát test (27.03.2011)
    Hyundai Sonata 2,4i Elegance – proč a jak jsem k ní přišel & (06.03.2011)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia, 150.000 km (13.02.2011)
    Dacia Solenza – rumunský omyl nebo tip na výhodný nákup? (30.01.2011)
    Zkušenosti s korejskou raketou Kia Sephia 1,8 (23.01.2011)
    Zkušenosti Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po 4000 (09.01.2011)
    Zkušenosti: Peugeot 407 sw 2.0 HDi 100kw (02.01.2011)
    TEST: Ford Focus ST 225 feat. zkušenosti s prodejcem (12.12.2010)
    Zkušenosti: Seat Arosa 1.0 (21.11.2010)
    Zkušenosti: SAAB 900 NG 2.0 (24.10.2010)
    Test: Peugeot P 206 CC 1,6 – 16V (19.10.2010)
    Nissan Primera P11 GT (17.10.2010)
    Octavia II 1.6 75 kW – zkušenosti po 100.000km (26.09.2010)
    Zkušenosti: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi (30.08.2010)
    Citroen ZX, něco o VOV a AutoESA (11.07.2010)
    Domazdíno (20.06.2010)
    Test: Citroën C2 1.6 VTR (06.06.2010)
    Autíčko s píšťalkou: Golf VI 1.4 TSI (118kW) Hájlájn (23.05.2010)
    Hyundai i30cw - škodná v říši okřídleného šípu? (17.05.2010)
    Test: Da nigga hustokchár (09.05.2010)
    Test: BMW 525i E60 (09.05.2010)
    Trauma za volantem: Škoda Fabia II 1.4 TDi PD (08.05.2010)
    VW Polo 1.4 Tdi – jízdní dojmy (25.04.2010)
    Zkušenosti: Peugeot 106 1.6-16V GTI (14.02.2010)
    Zkušenosti: Harley Davidson Sportster 883 (31.01.2010)
    Zkušenosti: Ford Escort RS2000 (1995) (17.01.2010)
    Subjektivní (tudíž moje) recenze Citroenu C5 2.0i (03.01.2010)
    Octavia - přilejeme oleje do ohně :o) (28.12.2009)
    Skúsenosti: Honda Accord Sport 2.0 (29.11.2009)
    Zkušenosti: BMW 318is (21.11.2009)
    Jaguar X-Type 2.1 V6 SE r.v. 2002 (01.11.2009)
    Zkušenosti: Fiat Brava SX 1.4 a 75tkm (25.10.2009)
    Zkušenosti: Audi TT 1.8T (25.10.2009)
    Test: Seat Leon II 1.4-16V 63kW (18.10.2009)
    Zkušenosti: Honda Civic 1.3 hatchback (11.10.2009)
    Zkušenosti: Peugeot 106 (04.10.2009)
    Zkušenosti: Opel Astra G 2.0 DTI (28.09.2009)
    Lehčí pojednání o nesmrtelné Škodě 1203 (17.08.2009)
    Drákula - Dacia 1310 Break (09.08.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 (02.08.2009)
    The heartbeat of America: Camaro (19.07.2009)
    Nissan Tiida, aneb vůz, který nikdo nechce (06.07.2009)
    Test: VW Golf III 1.4 (31.05.2009)
    Test: Fiat Palio 1.2 (04.05.2009)
    Zkušenosti: Seat Ibiza 2009 (22.03.2009)
    Test: ZuFuss 2.0 BioPower (28.02.2009)
    Dlouhodobé zkušenosti s Audi A6 Avant Quattro 2.5TDi (11.01.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 Zetec (04.01.2009)
    Test: Seat Ibiza 1,4 16V @ Tenerife (07.12.2008)
    Test: Citroën Xantia 1,6i (07.12.2008)
    Skúsenosti – OPEL VECTRA 2.5 V6 CDX (02.11.2008)
    Test: Honda Civic 6. generace (14.10.2008)
    Test Mercedes – Benz A 150 (05.10.2008)
    Zkušenosti: Suzuki Ignis 1.3-16V (28.09.2008)
    Test: Hyundai Getz (21.09.2008)
    Zkušenosti: Renault Clio 1.6 16V (RSi) (14.09.2008)
    Test: Audi A3 TDi-PD 77kW (20.07.2008)
    Nová Ibiza - jaká je? (22.06.2008)
    Test: Toyota Avensis 2.0 16V '98 (08.06.2008)
    Test: Toyota RAV4 (27.04.2008)
    Test: Škoda Fabia HTP (13.04.2008)
    Fiat fperle (Bravo II 1.9 JTDM 16v) (06.04.2008)
    Zmrdí test: PRAVDA o štvorvalcovom Chevrolete Spark 1.0 (30.03.2008)
    Zkušenosti: Chevrolet Lacetti 1.4 (24.03.2008)
    Test: Volvo FH13 (16.03.2008)
    Zkušenosti: Toyota Yaris 1.0 (09.03.2008)
    Test: Subaru Outback 01 2.5i AT 115kW LPG (02.03.2008)
    Test: Ford Escort 1,6 16V (98') (24.02.2008)
    Test: Škoda Octavia II Combi 4x4, 2.0 FSI (03.02.2008)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia (30.09.2007)
    Test: Tatra 815 S3 (27.08.2007)
    Test: Citroen XM (11.08.2007)
    Test: Toyota Corolla 1,3 16V STD (22.07.2007)
    Citoren AX 1,4 GTi (01.07.2007)
    Test: AM General 1/4 ton truck tactical M151A2 (10.06.2007)
    Test: Ford Focus II 1.8TDCi po 35 tisících (03.06.2007)
    Test: Ford Focus 1.6-74kW (03.06.2007)
    Test: Fabia 1.9 SDI (28.05.2007)
    Test: Piper L4 (05.05.2007)
    Test: Volvo 850 T5 (01.05.2007)
    Test: Škoda Suberb 1.9TDI (01.05.2007)
    Zkušenosti: Kůň (16.04.2007)
    Zkušenost: Škoda Roomster (01.04.2007)
    Zkušenosti: 605 (17.03.2007)
    Test Mercedes Benz W123/200T (05.02.2007)
    Zkušenosti: Německý drak (Trabant 601) (25.12.2006)
    Zkušenosti: BMW E36 320i (03.12.2006)
    Test: Citroën C1 (26.11.2006)
    Test: Mazda 6 (26.11.2006)
    Test: Fiat Uno (19.11.2006)
    Test: Lincoln Town Car (22.10.2006)
    Test: Škoda Roomster Style 1.4 16V 63kW (08.10.2006)
    Test testu: Škoda Roomster 1.2 HTP (05.10.2006)
    Zkušenost: Ford Focus II 1.4 Zetec (29.09.2006)
    Test: Škoda Forman (16.09.2006)
    Test: Citroen Saxo 1.5D (16.09.2006)
    Test: Honda Civic 8 (16.09.2006)
    Test: VW Lupo 1.7SDi (10.09.2006)
    Test: Ford Mondeo 2.5 V6 Duratec (11.06.2006)
    Test: VW Sharan (11.06.2006)
    Zkušenosti: Peugeot 307 XT 2,0 HDi (04.06.2006)
    Test: Peugeot 405GLD (01.05.2006)
    Test: Ford Mondeo TDCi automat (12.03.2006)
    Test: Ford Mondeo 1.8 (12.03.2006)
    Test: Peugeot 307 (05.03.2006)
    Test: FV Passat 1,9 tydy (26.02.2006)
    Test: 2x fiesta do města (17.02.2006)
    Test: Drážďanský zázrak (17.02.2006)
    Der Führer: BMW 730d (12.02.2006)
    VAZ 2103 - vôňa kože a benzínu (09.02.2006)
    Test: Fulcrum (30.12.2005)
    Test: Renault Twingo II.... (11.12.2005)
    Test : Audi Coupe GT - NG a KX (04.12.2005)
    Test: MCC Smart CDI (28.11.2005)
    Test: Daewoo Matiz 0.8 (20.11.2005)
    Honda Civic 7... (25.09.2005)
    Test : Citroën C3 1.1i SX (11.09.2005)
    Test: Suzuki Swift 1.3 GL (21.08.2005)
    Test: Octavia? Myslím že spíš ano! (04.07.2005)
    Test: Alfa Romeo 33 16V (19.06.2005)
    Test: BMW 324d po čtyřech letech (12.06.2005)
    Test: Škoda Octavia II 1.9TDI PD (29.05.2005)
    Test: AAA Auto Praha (24.04.2005)
    Test: BMW fünf drei fünf (24.04.2005)
    Test: Schade hundertdreisig GL (31.03.2005)
    Test: Fabia po 25 tisících (20.03.2005)
    Test: Opel Zafira 2.2 Hdi (06.03.2005)
    Test: Renault 25 Baccara (12.02.2005)
    Tatra T613 – svědek geniality a rozvratu (30.01.2005)
    Test: Cordoba po 15.000 km (30.01.2005)
    Test: První seznámení s chevroletem niva (08.08.2004)
    Test: Seat Cordoba II 1.4-16V (20.06.2004)
    Test: VW Golf V 1.4-16V MPi (02.05.2004)
    Test: VW Polo 1.2HTP (14.03.2004)
    Test: Renault Scénic II 1,9DCi (19.10.2003)
    Test: Škoda Octavia 1,9TDi (23.03.2003)
    Test: Škoda Felicia (22.12.2002)
    Test: Škoda Fabia 1.4MPi combi (23.06.2002)

    [Akt. známka: 2,57] 1 2 3 4 5

    ( Celý článek | Autor: [Neregistrovaný autor] | Komentářů: 49 | Informační e-mailVytisknout článek )

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.