D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Šajsdrek 1.9 TDi
    (ze dne 16.01.2005, autor článku: D-FENS)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 16.01.2005 20:46:52     Reagovat
    Autor: anonymní - Neregistrovaný
    Titulek:
    nemohlo být tak velké opotřebení daného vozu způsobeno např. opravdu velmi hrubým zacházením (což se u aut z půjčoven občas stává) nebo třeba špatně (nedokonale, nedůsledně, zmrdsky) provedenou opravou po havárii?

    s octavií z půjčovny mám také jednu zkušenost... ročník 99, cca 130.000 km na tchm... za týden užívání jsem nezaznamenal jediný problém, jedinou známku nadměrného opotřebení... pravda, byla to "šesnáctka benzín"

     
    Komentář ze dne: 18.01.2005 22:48:24     Reagovat
    Autor: 156 - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Já myslím,že to dost dobře možný je...teda schade jsou brutální auta...samozřejmě v nejhorším slova smylu...

     
    Komentář ze dne: 24.04.2007 13:45:25     Reagovat
    Autor: Brůna - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Šajsdrek 1.9 TDi
    Tak vlastně s čím jezdíš soukromně ty šajsi? Mám TDi od VW už dlouho a od nikoho, kdo má tento motor jsem neslyšel jediné výtky... Nevybral sis špatnou půjčovnu? Nemáš náhodou doma Ferrari, že svaluješ chyby na výrobce automobilů ? Auto ti netáhne, haha, to sis půjčil u cikánů, ale ne v solidní firmě, protože jsi chtěl ušetřit... ASI !!! Každý motorista přece ví, že motory TDi od VW jsou nejspolehlivější a nejúspornější jednotky ve světě TDi, a pokud ti výkon průměrného turbodieselu 74- 110 kW nestačí, tak jsi jenom prase na silnici. A u čidla vzduchováhy bych se ještě pozastavil- tato součástka stojí opravdu za hovno, naštěstí je tak odolná, že jí stačí zbavit nečistot jako je prach, olej a pod. v lázni technického benzínu za pomoci štětce z přírodních materiálů (štětiny, houbička na nádobí atd). Po této lázni musí nejméně tři hodiny odpočívat na vzduchu, aby se benzín odpařil a další dva roky máš s motorem pokoj, kapišto Šajsi ???

    Komentář ze dne: 16.01.2005 20:58:53     Reagovat
    Autor: DR - Neregistrovaný
    Titulek:
    "Oktávka ftédéíčku fčerným_íčku byl sedan, rok výroby 2002..."

    No, nic proti D-F, ale rozdíl mezi sedanem a hatchbackem bys snad poznat mohl, když jsi takový expert přes auta.

     
    Komentář ze dne: 16.01.2005 21:12:32     Reagovat
    Autor: - - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    jen jestli se nepleteš ty...

    1) sama automobilka používá zavádějící označení (limuzína)
    2) sedany jsou všechny automobily, které nejsou kombíky, kabriolety, dodávkami atd.
    3) pojmy hatchback a liftback (zde stojí za zmínku, že octavia není hatcback, ale liftback) jsou definovány jako sedany s kolmou (htb) nebo šikmou (lfb) výklopnou zádí...

     
    Komentář ze dne: 17.01.2005 12:57:58     Reagovat
    Autor: DR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Já se plést můžu, neb nejsem expertem přes auta, přesto mi nedělá problém uznat, že oktávka není hatchback, ale liftback ;-).

    Vysvětlil jsi to moc pěkně, už chybí jenom graf z excelu, ale jen jestli se nepleteš taky ....

    http://www.autoprofil.cz/ap-ic/technika/27-4-2002/krs/krs.htm

    No nic, nechme toho. Po informaci, že oktávka je sedan, jsem článek přestal číst, pokud si jeho autor (odborník z automobilového průmyslu) nedělá hlavu s rozlišováním karosářských variant, nevěřím, že jiné věci napsal přesně.





     
    Komentář ze dne: 21.01.2005 15:24:38     Reagovat
    Autor: ringo - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:

    3) pojmy hatchback a liftback (zde stojí za zmínku, že octavia není hatcback, ale liftback) jsou definovány jako sedany s kolmou (htb) nebo šikmou (lfb) výklopnou zádí...

    Nemáš pravdu. Hatch/liftback má narozdíl od sedanu páté dveře, tj. otevírají se i se sklem. U sedanu se otevírají pouze dveře kufru, které nejsou průchozí do prostoru vozu a sklo je pevně připojeno.
    Např. Oktávka je hatchback, ale typově shodná Bora je sedan.

     
    Komentář ze dne: 22.01.2005 00:22:37     Reagovat
    Autor: FH - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    je třeba v tom udělat jasno:

    názorně si to předvedeme na platformě zmrdwagen Golf IV

    sedany:
    sedany se stupňovitou zádí - tj. "sedany" (Bora, Toledo)
    sedany s výkolpnou zádí
    - kolmou - tj. "hatchbacky" (Golf, A3)
    - šikmou - tj. "liftbacky" (Octavia)

    (Leon je na pomezí HB a LB, protože záď má sice šikmou, ale s krátkým zadním převisem - tj. nepřináší mu výhodu objemného zavazadelníku, typického pro LB)

    výklopná záď = celé třetí/páté/nevim kolikáté dveře včetně skla (tj. HB, LB, kombi, MPV, SUV, pseudokupé podle vzoru Audi TT atd.)

     
    Komentář ze dne: 18.01.2005 21:16:29     Reagovat
    Autor: D-FENS - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Scheissdreck.

    Komentář ze dne: 16.01.2005 20:59:55     Reagovat
    Autor: Opttimist - Neregistrovaný
    Titulek:
    D-fensi, jen jestli ty se nepleteš....:-))

    "Autem roku 2005 v ČR je Škoda Octavia
    V přímém televizním přenosu televize Prima byly v neděli vyhlášeny výsledky novinářeské anketa Auto roku 2005 v ČR. Se 189 body s přehledem zvítězila domácí Škoda Octavia, která se představila na loňském autosalónu v Ženevě."

    Je to shoda časových okolností, že tento článek vyšel stejně jako ten tvůj - věděli to ve Škodovce? Ty máš vliv, člověče...

     
    Komentář ze dne: 16.01.2005 22:48:13     Reagovat
    Autor: Muhu - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    No a kdo jiný to měl vyhrát? To se snad ani nemuselo vyhlašovat :-)
    Až se mi definitivně rozsype Filcka bez téček, íček a déček, tak to bude nějaký žaponec.
    ŠKODA - SIMPLY NEVER.

     
    Komentář ze dne: 16.01.2005 22:52:58     Reagovat
    Autor: spc - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    napr. japonci radsej miesto "vahy vzduchu" na principe zhaveneho drotu pouzivaju "karman-vortex" vahu, ktora je presna a nekazi sa (pocita ultrazvukom klbka vzduchu nou prechadzajuce), akurat ma mozno horsi prietok pri rovnakej ploche prierezu.

     
    Komentář ze dne: 20.01.2005 11:55:14     Reagovat
    Autor: petous - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:Váha vzduchu
    Toho Karmana používaj asi jen mišivbuši a příbuzné značky (Hyunday, Proton...), ostatní často vzduch vůbec neváží a taky jezdí, a jak (Honda). Používají prostě absolutní senzor tlaku v sání a mimo, otáčky, TPS a zbytek dopočítají (32 bit procesor OKI66... to jistí už od roku 1987).

     
    Komentář ze dne: 01.04.2005 13:37:40     Reagovat
    Autor: nalim - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:Váha vzduchu
    No to je pravda, ale muze mi nekdo vysvetlit proc se nepoziva system AFS, tzn. proste placacka v sani pridelana na hrideli potenciometru a pruzinou ktera definuje zakladni odpor placack. Mel jsem to v Cali a po 200.000km to porad fungovalo a hlavne dalo se to vycistit a znovu rozchodit kdyz by se neco stalo.

     
    Komentář ze dne: 17.01.2005 00:51:20     Reagovat
    Autor: Viktor Janeba - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Jenze to je Octavia EVO 2 :-P.

    Nic, nerozciluju se, nebranim zuby nehty... sam mam Octavii. Pravda teda, benzinovou 2.0 4x4. Najeto 86.000 a zatim slape jako hodinky.

    Komentář ze dne: 16.01.2005 21:05:06     Reagovat
    Autor: Libb - Neregistrovaný
    Titulek:prase
    he he, reset prasete mě dostal, tento článek mě pobavil :-) Autům bohužel nerozumím :-(

    Komentář ze dne: 16.01.2005 21:13:47     Reagovat
    Autor: Jirka - Neregistrovaný
    Titulek:
    K Octavii jen tolik:

    1) jako svoje v pořadí čtvrté auto mám už víc než rok kombi 1,8T s necelými 100 kkm, koupil jsem jako ojeté ve značkovém servisu (a nebyli tam kupodivu ani autobazarní zmrdi :-) )

    2) kromě spotřeby (která se ale dá velmi ovlivnit, prostě to není auto na popojíždění do města) jsem absolutně spokojený

    3) necítím se být zmrdem, ačkoliv ta oktáfka má poměrně dost "f", snad kromě tdíčka

    4) jinak ale docela souhlasím s DFensovými poznatky, asi nejsem typickej :-)

    Komentář ze dne: 16.01.2005 21:17:24     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:cerny icko a cerveny icko
    Je pravda, ze ten rozdil je znacny. Mel jsem moznost vyzkouset obe varianty. Oktafka f cervenym icku ma brzdy ladene spise ostre a jedovate, mozna i proto, ze ma koutouce i vzadu. Cerny icko tam ma koutouce, stejne jako SDi.

    Jinak muj pocit je, ze cerny icko chcipe, mozna jeste casteji nez SDi. S 50kW SDi mam hezkych par tisic najeto (vetsinou na trase Praha - Brno - Blava a zpet a parkrat na trasach po Slovensku, kde mi ji pridelovali, aby mi nikdo neukradl moje auto, mimochodem Blava - Warszawa a dokonce i Blava - Kosice a zpet za jeden den) a musim k ni rici nasledujici:

    na dalnici zrychli z 0 a 170 km/h za zhruba tri minuty.
    kdyz uz se rozjede, tak ji jen tak nejaky kopec nezpomali
    jizda mimo dalnice je otres, predjizdet s ni Avii je adrenalinovy sport

    Jinak souhlasim s D-F, ze Octavie neni zrovna to prave... nehlede k tomu, ze to je "horky zbozi" a sance na kradez je obrovska.

     
    Komentář ze dne: 16.01.2005 22:24:35     Reagovat
    Autor: Jezevcik - Neregistrovaný
    Titulek:Re: cerny icko a cerveny icko
    Sice uz cerne icko delsi dobu nemam, ale jsem celkem presvedcen ze jsem mel kotouce i vzadu, je to vubec mozne? Kazdopadne brzdilo to excelentne a jezdilo slusne, rekl bych lepe, nez minimalne polovina vozoveho parku v CZ.

     
    Komentář ze dne: 17.01.2005 00:00:44     Reagovat
    Autor: Jirka - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: cerny icko a cerveny icko
    Černé íčko mělo kotouče vzadu jen tehdy, pokud v autě bylo ESP. Alespoň pro český a slovenský trh. Kotouče mají nejčastěji slepeniny po těžkých nehodách.

     
    Komentář ze dne: 16.01.2005 23:14:41     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: cerny icko a cerveny icko
    Kecam, samozrejme, ta veta spravne zni "Cerny icko tam ma bubny, stejne jako SDi." - ackoli zde asi zalezi i na roku vyroby a mozna i na vybave.

     
    Komentář ze dne: 18.01.2005 00:04:02     Reagovat
    Autor: JirkaK - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: cerny icko a cerveny icko
    Protože se jedná o auto s motorem vpředu a pohonem na předek, u kterého při ostrém zabrždění až 90% brzdného účinku berou přední brzdy (ty zadní stejně odstaví omezovač tlaku a případně ABS, aby se odlehčená zadní kola nezablokovaly), je úplně jedno jestli jsou vzadu bubny nebo kotouče. Zrovna tak bych nepřemýšlel o konstrukční vadě brzd jako takových, ale spíš o tom jestli vpředu nejsou namontované destičky NO NAME odněkud z východu. Taková záhadná směs skelných vláken, písku a jakési pryskyřice, prostě v půjčovně šetřili.
    P.S. Možná že do červeného íčka se skutečně dávají nějaké lepší destičky.

     
    Komentář ze dne: 20.01.2005 12:02:36     Reagovat
    Autor: petous - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: cerny icko a cerveny icko
    Chyba lávky, problém je v rozdílné velikosti předních kotoučů. Turbo ropa je těžká ať má i jakoukoliv barvu, do červeného dávají pořádné kotouče pr. odhadem 280mm do černého ale jen asi 250mm nebo míň jako do benzínové 1.4ky, která je o mnoho lehčí. Zadní kotouče mají spíš vliv na rychlost odezvy než na absolutní blokování kola, na to stačí i buben a je s ním míň údržby a problémů.

    Komentář ze dne: 16.01.2005 22:41:43     Reagovat
    Autor: kaja - Neregistrovaný
    Titulek:100 bodu
    Perfekt,

    Zlaty fond D-FENS webu, slovnik i skladba.

    Zadne komplexy, pripadne hypertrofovane sebevedomi.

    Proste stary dobry D-FENS....

    Komentář ze dne: 16.01.2005 23:03:59     Reagovat
    Autor: tele - Neregistrovaný
    Titulek:400
    no podle toho co jsem slyšel to vypadá na lehce pod 400 000 km.

     
    Komentář ze dne: 16.01.2005 23:24:39     Reagovat
    Autor: Stanislav - Neregistrovaný
    Titulek:Re: 400
    Půjčovna snad nemá důvod stahovat tachometr, aspoň si myslím. Já bych spíš řekl, že byla zdemolovaná od předchozích zákazníků, to víš, pro některý je Oktáfka f TDÝ supersport, tak holt s pučeným honili vodu a klokany :-)
    P.S. Dosud jsem byl přesvědčenej, že váha vzduchu "váží" nějak aerodynamicko-mechanicky, musím holt doplnit znalosti ... :-)

     
    Komentář ze dne: 17.01.2005 10:12:14     Reagovat
    Autor: OT - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: 400
    Podle bývalého pracovníka (nyní taxikář) půjčovny stahují tachometry úplně běžně - zákazníkům se fakt nechce platit za auto, které má najeto 200k.

    Když k tomu přidáte a) "z_cizího_krev_neteče zacházení"a b) echt šéská quality, tak se není co divit.

     
    Komentář ze dne: 17.01.2005 10:14:43     Reagovat
    Autor: rikos - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: 400
    Pujcovna ma sakra dobry duvod stahovat tacho. Pusobi to dobre na zakaznika, jake nove auto dostava. Po nehode mnou nezavinene v roce 2003, kdyz bylo auto v servisu, jsem dostal pujceny Focus Combi, rv 99 najeto 56tkm. Po pul roce me vbehnul srnec do dveri, zase ten samy Focus a mel 44tkm. Asi tak.

     
    Komentář ze dne: 17.01.2005 21:49:36     Reagovat
    Autor: Tele - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: 400
    Tak tak zcela správně. Sám jsem viděl. Tachometr 96 000
    serviska něco jiného. Myslím, že pokud někdo má dobrého známého mechanika v servisu škodivek může se zeptat......

    Komentář ze dne: 16.01.2005 23:37:35     Reagovat
    Autor: challenger - Neregistrovaný
    Titulek:Thanks
    Zase jsem se něco nového dozvěděl a stal jsem se trochu vzdělanější autoanalfabet...:-))

    Komentář ze dne: 16.01.2005 23:39:58     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Nový typ váhy vzduchu
    Ale D-FENSi, že zrovna Ty bys nevěděl, proč v Boleslavi pořád používají staré váhy vzduchu... Vsadím se, že nová je o padesát korun dražší.

    Poté, co jsem viděl, jak se u nejmenovaného koncernu (není to VW) řeší, zda do auta za 800 k až milion dát žárovky za 0.35 Euro nebo lepší za 0.39 Euro mě už v automobilovém průmyslu jen tak něco nepřekvapí. Už nějakou dobu to odvětví je převážně jen o tom, jak z exkrementu upést bič :-( Bohužel.

     
    Komentář ze dne: 17.01.2005 00:04:33     Reagovat
    Autor: Jirka - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Nový typ váhy vzduchu
    Vynásob si 0,04 dvěma, čtyřni (či kolik těch žárovek v autě je), pak milionem, z výsledku zjisti kolik je třeba 5 % a pak řekni, jestli bys takovou prémii za úsporu (je v eurech) odmítl nebo ne.

     
    Komentář ze dne: 17.01.2005 19:40:30     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Nový typ váhy vzduchu
    To je diskutabilní. Na úkor svého zisku bych to pochopitelně nedělal ;-) Ale radši budu mít auto o 100 Euro či 1% dražší (víc se tam na těch ptákovinách naskládá těžko), než abych riskoval to, že si té nižší kvality někdo všimne a začne to rozmazávat - taková publicita by mohla být potenciálně dražší než ta úspora.

    Jestli tu někdo máte Ford Focus, schválně ho postavte proti zdi a rozsviťe potkávací světla. Pak přepněte na dálková a během přepínání sledujte, co udělá světelná stopa na zdi..

     
    Komentář ze dne: 18.01.2005 01:01:36     Reagovat
    Autor: montelino - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Nový typ váhy vzduchu
    Máš na mysli to probliknutí ? To mi dělal Focus 1.generace (před tím faceliftem), u toho současného jsem to nezpozoroval. Nebo ještě nějaký jiný úkaz ???

     
    Komentář ze dne: 18.01.2005 01:25:41     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Nový typ váhy vzduchu
    Je tam poddimenzovaný zemnící kabel, takže se světla trochu "zhoupnou" když tam dojde k poklesu napětí po připojení dálkových světel. To probliknutí u jedničky byl, pokud se dobře pamatuju, špatně zvolený (= levnější) přepínač.

    Komentář ze dne: 17.01.2005 01:10:16     Reagovat
    Autor: misu - Neregistrovaný
    Titulek:AMS
    Tak to nazyvali kdyzi u Saabu blahe pameti, kdyz byl Saab jeste samostatny. A je to Air Mass Meter. A mel jsem ho u mych dvou Saabu (900 turbo I. generace a 9000 turbo), mel ho i otec u sveho - bohuzel ukradeneho Saabu 900 turbo I. generace a melo ho X dalsich lidi, se kterymi jsem se setkal a nikomu tato soucastka neodchazela. Auta pochazela z 80-let minuleho stoleti, mela najeto od 100000 do 230000 km.
    Takze se to dalo udelat tak, aby to neodchazelo a umeli to udelat uz davno...
    Technicky tam byl odporovy dratek, ktery meril a vzdy po vypnuti motoru se na cca. 4 vteriny rozzhavil do cervena, aby vypalil pripadne zachycene necistoty (takto to definuje servisni manual).

     
    Komentář ze dne: 17.01.2005 09:24:02     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: AMS
    Dtto vaha vzduchu od BMW... Auta maji najeto pres 400 000, ale tenhle dil je porad o.k.

    Komentář ze dne: 17.01.2005 09:25:30     Reagovat
    Autor: macho - Neregistrovaný
    Titulek:tak jo...
    dobry pokus, ale stejne si porad myslim, ze Octavia TDi je dobre auto s dobrym motorem. nicmene zrejme si budu davat vetsiho bacha na technicky stav...

    Komentář ze dne: 17.01.2005 10:07:30     Reagovat
    Autor: jho - Neregistrovaný
    Titulek:trochu nadhled by to chtělo
    Ale ano. Na O 1.6/74KW měním ve 110tis. podruhé kotouče, 2x se pokazilo stahování oken, drnčí zámky dveří, vrže cosi na přední nápravě (jen někdy - asi v závislosti na teplotě). Známé bolístky. Na R19 jsem pro změnu měl tou dobou už 3. zadní díl výfuku a pořád něco na elektroinstalaci. Taky typické závady. DF prostě ví, že O je mimořádně špatné auto vyráběné tou největší sebrankou hajzlů a teď se mu to jenom potvrdilo.

     
    Komentář ze dne: 17.01.2005 11:16:17     Reagovat
    Autor: Viktor Janeba - Neregistrovaný
    Titulek:Re: trochu nadhled by to chtělo
    Podle zkusenosti s mym autem (O combi benzin 2.0 4x4, 86 000 km):

    Kotouce porad prvni, ale na predku uz zbyva jen 1,5 mm povolene tolerance. Zato jsem uz podruhe menil brzdove desticky, ale to je mym stylem jizdy, v zime na snehu si zkousim brzdeni levou nohou a tak.

    Stahovani oken: klasika. U me se zkroutil a zasekl ten lanovy prevod, co to obstarava.

    Drnceni zamku: to je hnus! Nenavidim takovehle zvuky v aute... jeste jsem neprisel na to, kde co utahnout, aby to prestalo delat, takze to resim tim antivrzacim sprejem, co se pouziva treba na kola.

    Vrzani na predni naprave: oktavky maj dalsi bolistku: odchazi prevodovkove nebo motorove silentbloky, takze by to mohlo byt ono, zvukove se to tak projevuje.

    Pak se mi stala pomerne specificka zavada, kluci v Cesane na to pak koukali jako puk: ustrihla se mezinapravova spojka. To byla pomerne palka, asi 16 000 oprava. Akorat ze za to nemohlo auto, ale to prase, ktere ho davalo dohromady: spatne utazeny sroub :-/.

    Takze az na tu spojku, ze ktery muzu vinit akorat sebe, protoze si kupuju nabourane a opravovane auto (jednoduchy duvod: na nove v tehle konfiguraci proste NEMAM) celkem banalni a lacine zavady, ktere mi nijak zvlast nekazi dojem ze solidniho auta za paradni penize.

     
    Komentář ze dne: 18.01.2005 13:48:17     Reagovat
    Autor: vlada - Neregistrovaný
    Titulek:Re: trochu nadhled by to chtělo
    Já jsem teď prodával stejné auto se 111k km a kotouče jsem měnil jednou (a spíše preventivně, žádný reálný problém s nimi nebyl, ale okolo 90ti kkm jsem si řekl, že by to asi chtělo a zrovna jsem měl prachy) a byly OK. Jinak měnil jsem preventivně rozvody, odešla mi táhla stěračů a vrzaly zámky (stačí namazat, ale do 14ti dnů vržou zase). Na sedm let staré auto mi to přišlo slušné. Výfuk byl původní a v pohodě. U Corroly ho kamarád měnil už po třech letech (teda jenom jeden díl).

    Komentář ze dne: 17.01.2005 10:26:27     Reagovat
    Autor: Lokutus - Neregistrovaný
    Titulek:Co je sakra to íčko
    Co je to černý a červený íčko? Vůbec tomu nerozumím. Auta rozeznám maximálně podle typů - 110, 120, 130, Rapid, Favorit, Forman, Felicia, Fabia, Oktavia a Supr-b.

     
    Komentář ze dne: 17.01.2005 11:11:09     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Co je sakra to íčko
    mit cerveny i-cko na prdeli, je jako ze jsi neco vic... (nebo ze do toho proste vidis a ze sis koupil vykonnejsi motor a s tim souvisejici)

     
    Komentář ze dne: 18.01.2005 12:00:07     Reagovat
    Autor: Lokutus - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Co je sakra to íčko
    Ehm ... tak ještě jednou. Co konkrétně znamená červený íčko a co konkrétně znamená černý íčko? Jaký je mezi nimi rozdíl, tedy kromě toho, že to červený je lepší.

    Díky.

     
    Komentář ze dne: 18.01.2005 12:14:02     Reagovat
    Autor: Viktor Janeba - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Co je sakra to íčko
    Jedina vec, o ktere vim 100% je, ze cervene I ma turbodmychadlo se stavitelnymi lopatkami.
    Udajne jsou jinak oba motory naprosto totozne, pouze maji kazdy jinak naprogramovanou ECU.

     
    Komentář ze dne: 18.01.2005 22:38:23     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Co je sakra to íčko
    Nejsou stejné, podívej se někde do seznamu náhradních dílů - dost namáhaných dílů (ojnice např) má jiná čísla, z čehož já osobně usuzuju že u výkonnější verse motoru jsou použity kvalitnější materiály či způsoby obrábění.

     
    Komentář ze dne: 19.01.2005 07:38:01     Reagovat
    Autor: druid - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Co je sakra to íčko
    cerny icko je ta slabsi varianta (66kW) a cerveny ta silnejsi (81kW). Rozdil je ve vstrikovani, ridici jednotce a turbu - meni se sklon lopatek, je vetsi a lip chlazene. takhle je to aspon u tech starsich dieslu. jak je to u pd nevim. osobne mam zkusenost s 66 a 81 kW a subjektivne v tom zasadni rozdil neni...po meste neznatelny, na dalnici je to citit. Ve spotrebe to dela jenom par dl/100km (silnejsi zere min). pokud clovek neni zavodnik jako DF, tak jsou to slusne a hlavne usporne motory ktere maji subjektivne hodne plochou krivku vykonu.

     
    Komentář ze dne: 19.01.2005 21:09:18     Reagovat
    Autor: Lokutus - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Co je sakra to íčko
    Konečně konkrétní odpověď. Díky.

    Komentář ze dne: 17.01.2005 11:10:07     Reagovat
    Autor: Claricia - Neregistrovaný
    Titulek:Čoveče...
    ...já ti snad někdy půjčím moji oktáfku f tédéíčku f černým íčku.. :o)))

    Komentář ze dne: 17.01.2005 11:20:46     Reagovat
    Autor: Sis - Neregistrovaný
    Titulek:Je to tak
    Na TDI s 66 kW jsem najezdil cca 150.000. Obecně se dá řict: Kdyby v servisech nebyli nekvalifikovaní suverénní blbové, bylo by to mnohem lepší. Měl jsem naprosto stejný problém se sondou, začal kolem 100 tisíců. Zejména při předjíždění bylo moc zábavné, když motor náhle přestal táhnout. Dostával jsem pak otázky od "servisních specialistů" typu: "Jestlipak víte, že takové auto má omezovač otáček?", nezávisle ve 3 servisech. Poté, co jsem si s pomocí známého z AZNP MB zjistil, kde se nachází, jak se na testeru vyhodnotí a jak vůbec funguje zmíněná HFM sonda a totéž vysvětlil zdarma technikům s TUV certifikátem, pak bylo již dobře. Jinak obecně v poměru k poměrně renomovaným značkám (AUDI, Meďák, BMW, Toyota) se kterýma jsem taky mnohé najezdil, ta oktávka zase taková hrůza nebyla. Nebyl to žádnej drak, ale zase jezdila skoro na vzduch. Při hodnocení auta hodně záleží na servisech.

    Komentář ze dne: 17.01.2005 11:35:47     Reagovat
    Autor: Andrej - Neregistrovaný
    Titulek:2 D-F
    Ahoj, no, necetl jsem jine komentare, takze mozna nekoho zopakuji, ale v tomto pripade se samotne ochcavie musim trochu zastat
    1) Potize s MAF u 1.9TD maji snad vsechny koncernove vozy, osobne zazito u Toledo 1.9TDi '00, A3 '99, A4 '01, Octavia '98.
    Myslim ze bude stacit do google zadat VAG 1.9TDi MAF malfunctions :-).
    2) Ja nevim, jezdil jsem s 2ma oktaviemi pujcenymi od znameho, obe f chrochtaku, jedna i-red, druha 66kW, priznam se, ze vykon obou mi prisel dost adekvatni, a zatah tak do 3.5-4k ot. naprosto stejny a uspokojivy. 66kW jela po plzenske 200kmh dle rychlomeru v pohode - ne z kopce (jen na omezovaci :-) ). Sam mam Opel Vectra B 2.5v6, takze k vykonu jsem relat kriticky. Diesely obecne v osobaku nesnasim, presto - zatah i 66kW verze neni IMHO spatny...
    Co mi nesedelo - byl podvozek (ac naprosto v poradku) - proste na relat dlouhe auto moc kratky...
    Brzdy mi prisly take OK u obou. Obe mely urcite pres 150k najeto.

    Problem tebou zmineneho vychrochtance bude zrejme v tom ze je to vozik z pucovny, cemuz asi bude odpovidat i stav.


     
    Komentář ze dne: 18.01.2005 15:08:22     Reagovat
    Autor: Skoda no FAN - Neregistrovaný
    Titulek:Re: 2 D-F
    Bod 1) jestli to nebude tim, ze jsou ve vsech uplne stejne motory :-)) Nicmene vymluva, ze to tak maji i ostatni neni zrovna omluva smejdu z VW.

    Ale je pravda ze Octavka je nejpovedenejsi auto od Skoda, otazka je, jestli to nahodou neni spise k placi.

    Komentář ze dne: 17.01.2005 12:06:17     Reagovat
    Autor: martin - Neregistrovaný
    Titulek:Tdi 66kw versus fabie 1,4 16v 74kw
    Clanek je neobjektivni k autum ve slusnem stavu ke kterym se majitel chova jako majitel.
    Najezdil jsem pres 200tis.km ve sluzebni fabii 1,4 16v 74kw-auto prijemne, ale motor to je kapitola sama pro sebe. Kdyz jsem, jako dalsi auto dostal Octavii combi 1,9 Tdi 66kw-vyrobne-ne typove novou r.v.2004, tak jsem byl velice prijemne prekvapeny zatahem a komfortnosti jizdy. Motor neni potreba k normalni jizde vubec vytacet a i predjizdeni je krasa. Tenhle dojem trva i ted kdyz je najeto 40tis km. Samozrejme ze motor neni tichy a kultivovany jako benzin. Proste to neni benzin..

    Komentář ze dne: 17.01.2005 13:06:11     Reagovat
    Autor: Mesianism - Neregistrovaný
    Titulek:Běžné auto
    Je to hrůza, D-fensi, jezdit s domácím a ještě takovým ubohým vozem. Musíš si zkrátka koupit Marcos Mantara Spyder, nebo rovnou RJD Tempest. Prostě něco výjimečného. A o to ti přece od začátku jde, ne? Přece nebudeš jezdit v běžném voze českých občanů, co by si pak o tobě pomysleli známí? Hochu, tvoji kolegové to s tebou musí mít echt těžké.

    Komentář ze dne: 17.01.2005 13:16:30     Reagovat
    Autor: Petr K. - Neregistrovaný
    Titulek:šajs_IQ 1,9%
    Já bych to viděl asi takhle:
    Eman si jde do pujčovny pujčit auto. Neobjedná si nic konkrétního a pak se hrozně diví tomu co dostane. Ve chvíli kdy auto přebere, tak si ho nevyzkouší a po X desítkách km si "náhodou všimne" že mu to nebrzdí... A je hrozně překvapenej že u druhýho auta je to "to samý v bledě modrým". Navíc si naivně myslí, že když má auto na tachometru X km, tak že má fakt X km najeto.
    Nevím čím to je, ale připomíná mi to vesničany, co přijedou do prahy a divěj se "že je tam hodně lidí".

    Ale aby ten příspěvek nebyl tak ironickej, dám pár praktickejch rad k pujčovnám:

    1) ve většině pujčoven má auto najeto 2x - 3 x to co je na tachometru. U větších firem je u auta nutný počítat s cca 100-150 t km na rok. Stav aut tomu odpovídá a proto:
    2) ve chvíli kdy si auto přebírá, je nutný zkontrolovat VŠE. Od laku (jakejkoliv ťukanec přidat do smlouvy), přes vzorek pneu až po brzdy. Ve smlouvě podepisujete že přebíráte auto v dobrém technickém stavu, tak je hloupost přebrat auto který nebrzdí...
    3) pokud to jde, je lepší si obejdnat konkrétní vůz, protože máte šanci, že vám nedají auto podle O.O. odhadu osobnosti(džejn z ofisu říkala, že je to balík, tak mu dáme to plečku co jim v servisu nešla poštelovat - von to stejně nepozná...)

    Petr

     
    Komentář ze dne: 17.01.2005 14:52:29     Reagovat
    Autor: Jirka - Neregistrovaný
    Titulek:Re: šajs_IQ 1,9%
    Petr K.:

    Aha, takže je prostě normální, že v půjčovnách je kombinace zmrdů a vohnoutů a zákazník si na to má jednoduše zvyknout, ne je dusit, jak to jen jde a usilovat o jejich (ideálně) likvidaci.....

    No jo, proč vlastně ten DFens vůbec vytváří a udržuje tenhle web, vždyť je všechno v pořádku a on jen zbytečně opruzuje a vyvolává konflikty....

    Už jsem to pochopil. Samopal si ale koupím až zítra a zastánce podobných názorů střílím až od pozítří.

     
    Komentář ze dne: 17.01.2005 18:30:54     Reagovat
    Autor: Jarda von Teutonia - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: šajs_IQ 1,9%
    S pronajimanim aut mam asi dvou letou zkusenost (tj. dva roky nepretrzite auto z pujcovny). Rekl bych, ze Petr mel v podstate pravdu v sekci "prakticke rady". Snad jen, ze pujcovat si auto v pujcovnach, kde se na tachometru muze objevit 50kkm a vice, muze clovek jen skutecne na vlastni riziko a s jistymi sklony k provozovani adrenalinovych sportu. Standardni pujcovny maji stejnak smlouvy s automobilkami (uz proto, ze jim casto patri ;-)). Tyto pak nechavaji vozy v provozu nejdele 6 mesicu nebo 25kkm. Tj. jedna se prakticky o velkovyrobnu "Jahreswagenu".

    Bod 2 a 3 sedi do posledniho puntiku i u pujcoven typu europcar, esixt atp. Clovek se musi ptat, dyndat, mit platinum/gold/privilege card nebo jak se vsechny ty karty jmenuji - pak se da dostat i rozumne vozidlo za rozumne chechtaky.

    Zmrdy, vohnouty apod nevymyti ani dvacet D-FENSovych webu. Clovek se s nimi musi pouze naucit zit (nezavisle na tom jestli je clovek sam zmrd nebo vohnout). Doufam, ze D-FENS zavede jeste extra prihradku na lidi, kteri by nejradeji sve oponenty v diskusi strileli - pracovni nazev "strelci".

     
    Komentář ze dne: 18.01.2005 09:35:47     Reagovat
    Autor: Petr - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: šajs_IQ 1,9%
    Jo jirko, ty seš typickej pomaláč co nerad myslí. Zkus si to co jsem napsal přečíst ještě jednou. (nebo radší dvakrát) Pokud to nepochopíš, vysvětlení najdeš o něco níže...
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    Pokud si někdo pujčí auto co nebrzdí a podepíše že ho dostal v dobrém technickém stavu, pak je to trouba. Vy když něco podepisujete, tak si to nepřečtete? Nebo si nekontrolujete když vám někdo vrací třeba na 5 tisíc?
    Je to jak píše někdo ještě o názor níže - zmrdů je tolik že je člověk neubije, tak se s nima holt musí naučit "žít".

    Poučení pro příště (aneb jak bych to udělal já).
    - vrátil bych auto a požadoval jiné
    Kdyby měla pujčovna dobrý přístup - (omluva), vzal bych jiný auto bez řečí.
    V případě jakýchkoliv problémů bych si nechal zavolat vedoucího a řešil to s nimi. Další postup by pak mohl být - média, znalec, soud o náhradu škody...
    A vsadím tři obaly od Pedra že by si to v pujčovně hodně rychle rozmysleli. (ona taková investigativní reportáž o kvalitě aut v pujčovně X od odporníka Tuny, to je kalibr co nejde přebít...)

    Mě hlavně překvapilo že takovej zmrdobijec jako Dfens si nechá tohle líbit a fňuká tady jak malá holka co ji spadne bravo do kanálu, místo aby je roznes na kopytech.
    Petr

     
    Komentář ze dne: 18.01.2005 19:41:26     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: šajs_IQ 1,9%
    Přiznávám se, že si auto před převzetím klíčků v půjčovně taky detailně neprocházím. Místo toho si auto půjčuju u slušné firmy (AVIS, Hertz), které věřím (protože si podobný průser, jako popisuje D-FENS nemůže dovolit).

     
    Komentář ze dne: 18.01.2005 21:37:47     Reagovat
    Autor: D-FENS - Neregistrovaný
    Titulek:Re: šajs_IQ 1,9%
    Tak to to vidíš dost špatně.

    Ta půjčovna není žádná taxíkařská autodílna, denně má v naší firmě 5-20 aut, kdyby dělala vylomeniny, tak zvedne dřív nebo později někdo telefon a už si neškrtne. Abych auto převzal a jel ho projet, jako bych si kupoval nějakej drek v autobazaru, to mě ani nehne. Ještě tak max. zkontrolovat běžná a zjevná poškození, za zbytek půjčovna ručí a pokud náhodou ne, tak... telefon. V týhle bordelzemi pořád padají věty typu ... auto si musíte zkontrolovat... pomeranče se musí umět kupovat... ojetý auto se musí umět kupovat... ne himlhergot.

    Čtěte kurva už jednou pořádně. Tohle není elegie nad půjčovnami, tohle je elegie nad tím, že dva roky stará oktávie jezdí jako dvanáct let starej favorit. I kdyby to auto jezdilo denně 300km, včetně sobot, nedělí a svátků (což je utopie), tak ujede asi 220tkm a to pořád musí být schopné přinejměnším bezpečně fungovat.

    Džejn z ofisu mluvila s mojí Džejn z ofisu a já navíc nejsem mlamoj, co musí mít na služebku černýho golfa a jen černýho golfa jinak si budu stěžovat až u soudruha náměstka.




     
    Komentář ze dne: 19.01.2005 00:44:42     Reagovat
    Autor: Jarda von Teutonia - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: šajs_IQ 1,9%
    No, jo, da se to taky vykladat tak, ze ten clanek je elegie na to, ze libovolne auto pri dostatecne snaze "vypujcenych" ridicu a soucasne ignorace udrzby je za dva roky na srot.
    Auto se da zkur*vit docela rychle - i ja se obcas choval k autum z pujcovny trosku hloupe (horni cat plynoveho pedalu poznala podlahu z ptaci perpektivy jen malokdy - vzdyt palivo plati fa - nastesti mam svoji ridicskou pubertu uz za sebou). Bezne se auta toci v pujcovne prilis casto na to, aby byl cas zavezt do dilny a venovat jim potrebny cas na udrzbu. Proto se renomovanejsi pujcovny aut po nekolika mesicich zbavuji a redukuji tak naklady na servis.

    Btw. docela by me zajimalo, jaky mel incident s Scheißdreckemeinkommaneuntedei auswirkungy na vasi spolupraci se zminovanym pronajimatelem semisrotu. Podle tveho popisu bych si typnul, ze se jedna o firmu Vocas a Podmaz s.r.o. with the best fleet mezi patou a sestou evenju v budejcich vole.

    Skrtnou si?

    Co na to Dzejn? a Jan Tleskac?


     
    Komentář ze dne: 19.01.2005 14:35:58     Reagovat
    Autor: JVP - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: šajs_IQ 1,9%
    Co se rozčiluješ nad dva roky starým krámem. Předevčírem jsem jel třičtvrtě roku starou ochcávkou ve stejné motorizaci, co jí máme přidělenou na oddělení pro obchodní pojížďky. Má to najeto sotva 12 tis., takže by člověk řekl dobře zajetý auto. No v tý potvoře drnčí palubka, trojka tam nejde skoro strčit, pokud nemáš otáčky přesně vychytaný a málem jsem vlítnul do favorita na světlech, protože ta mrcha skoro nebrzdí. Vzápětí jsem byl na té samé křižovatce za pitomce, protože mi to chcíplo při rozjezdu. To jsem nečekal, že moderní motor s obsahem skoro dva litry musím točit jak motorku, pokud se chci rozjet. Asi jsem zmlsaný svou koncepčně padesát let starou třináctistovkou.
    Pokud mohu hovořit za sebe, tak VW TDI never more a zvlášte pak v ochcávce.

     
    Komentář ze dne: 20.01.2005 12:06:17     Reagovat
    Autor: týpek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: šajs_IQ 1,9%
    Kdyby jenom VW tdi. Včera cestou z Prahy se pokoušel Ochcávkář 1.9 SDI o mou půjčenou 2.2.TDi Zafiru, pravda bez označení motorizace, skoro dvacet kilometrů. Dálkové zezadu, troubení prostě píčus. Zbavil jsem se ho až v táhlém stoupáku, kdy nebyl schopen udržet mou cestovní rychlost (150km/h). Co vede majitele takových motorizací k závodění jest mi záhadou.

     
    Komentář ze dne: 29.10.2005 23:53:34     Reagovat
    Autor: Drak - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: šajs_IQ 1,9%
    No jo Oplzoň to je echt kauf.Plastový kolečka v převodovce a přední ramena z párátek.To je FAKT!Zajímalo by mě,co má ten trotl co plive na Oktávku před barákem.Hovno a závidí.TDI nemá konkurenci!

     
    Komentář ze dne: 21.01.2005 17:55:19     Reagovat
    Autor: Spiteful Evilman - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: šajs_IQ 1,9%
    Defensi a proč Vaš firma používá tolik kár z půjčovny? Nevyplatí se přidělit služební auto?

     
    Komentář ze dne: 21.01.2005 18:33:43     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: šajs_IQ 1,9%
    Nejsem sice D-FENS, ale důvodů mě napadá hned několik. Ono se to do nějakého nemalého objemu naježděných kilometrů prostě nevyplatí čistě finančně, je s tím dost papírování, z půjčovny si člověk vezme pokaždé takové auto, které potřebuje pro daný účel, platí se za něj jen když jezdí (a ne když stojí na parkovišti u letiště) atd...

    Komentář ze dne: 17.01.2005 15:07:31     Reagovat
    Autor: Tepes - Neregistrovaný
    Titulek:
    Osobně mám zkušenost s několika Oktáviema 1,9 TDi, 81 kW, ta poslední má najeto hodně přes 200 tis., navíc služební auta, která nikdo moc nešetřil. Nikdy jsem s nimi neměl problém, ve čtyřech, pěti lidech v autě jsem ji bez problémů rozjel na 180 km / h do kopce, přes 200 km z kopce, zrychlování / brždění, předjíždění naprosto bez problémů. Jediné, co mi kdy odešlo, byly žárovky a pak přední nárazník, který jsem urval o pangejt. Dohromady najeto přes 60 tis km. Kdyby neměly Škodovácké ojetiny tak nesmyslně přešponované ceny, tak si pořídím takovouto Oktávku i pro soukromé účely.

     
    Komentář ze dne: 17.01.2005 21:30:50     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    To je super... S plnym autom skusat co to da. 180 do kopca,200 z kopca. A ked to pada zo skaly, kolko to da?

     
    Komentář ze dne: 18.01.2005 02:49:29     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    S autem, které je na to konstruované to pochpitelně není problém. Jen se obávám, že Octavia do této skupiny nepatří. Moje typická zkušenost je, že si jedu 150 na tempomat, po rovině mně dojede Octavie s rodinkou na výletě, zařadí se vlevo, pak přijde kopec a zatímco já si dál jedu 150 km/h, Octavia tvrdě nestačí.

     
    Komentář ze dne: 18.01.2005 10:02:44     Reagovat
    Autor: macho - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Octavia diesel ze do kopce nestaci? Holt zalezi na tom, kdo sedi za volantem...

     
    Komentář ze dne: 18.01.2005 11:07:29     Reagovat
    Autor: Tepes - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Moji zkušenost ber jako vyjádření krajních rychlostí a popis toho, co se z Oktávky 1,9 TDi dá vytáhnout, když se o ni standardně pečuje. Tedy že i zaplněné auto tohoto typu je schopno předjíždět ve vysokých rychlostech, rozjíždění a brždění je bezproblémovou záležitostí, alespoň u těch Oktávek, co jsem měl k dispozici.
    Není to můj standardní způsob jízdy, ale proč si nevyzkoušet, co všechno je to auto schopno udělat.....

     
    Komentář ze dne: 18.01.2005 20:04:23     Reagovat
    Autor: Honza - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    V8 4.4l proti oktávce s rodinkou to je těžká přesila.

     
    Komentář ze dne: 18.01.2005 22:03:28     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Pochopitelně, že moje V8 je proti TDi těžká přesila. Mně taky nešlo ani tak o srovnání jako spíš o to, že tu Tepes psal jak Ta Octavia jezdí v pohodě 180 km/h a jak jí je vcelku jedno jestli je, nebo není naložená. To zásadně odporuje mým zkušenostem (ať už jako řidiče Octavie, nebo jako vnějšího pozorovatele, který se shodou okolností sunul v o něco silnějším autě).

    A ještě detail - několika Octaviím Combi (motorizace si nepamatuju), které se se mnou během loňského roku chtěly honit na D11 začal při odhadem 170 km/hod (poctivých) shodně dost drsně odskakovat a kývat se zadek, čemuž jsem se dost divil - kolega má L&K Combi s 1.8T, vcelku běžně jezdí přes 180km/hod a s něčím takovým se prý nikdy nesetkal. Že by se do L&K dával nějaký zásadně lepší podvozek?

     
    Komentář ze dne: 19.01.2005 09:50:59     Reagovat
    Autor: Tepes - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Mě v zásadě šlo o vyjádření, že paušalizace obsažená v článku ve stylu "všechny Oktávky 1,9 TDi jsou sračky" odporuje mým zkušenostem.

    Asi jsem psal zkratkovitě, 180 km / hod není promě u Oktávky běžná cestovní rychlost, ale rychlost mezní, silnější auta bez problémů pouštím. Řekněme, že Oktávka je auto, která bez potíží s pocitem pohody, sucha a bezpečí cestuje okolo 150 km / hod....

    Jenom jsem si párkrát vyzkoušel, co to auto utáhne, a plně naložené jsem ho na rychlost 180 km / hod do kopce rozjel, poměrně rychle. Možná je to prasárna, ale jde to. Autem, které je 7 let staré a má nalítáno přes 200 000 km. Tudíž veškeré manévry typu přejjíždění aviatiků a spol probíhají rychle a k mojí spokojenosti, auto zrychluje i brzdí perfektně.

    Jinými slovy moje zkušenosti s Oktávkama jsou v rozporu s tím, co je obsaženo v článku.

     
    Komentář ze dne: 19.01.2005 13:57:57     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    OK, tak to se shodneme. Na předjíždění aviatiků a český mimodálniční provoz ta Octavia asi opravdu stačí. Mně šlo spíš o jízdu po dálnici v rozmezí 130-150 - v těch oblastech už má (zejména zatížená) na můj vkus houby elasticitu a reservu pro manévrování. Ad pohoda a bezpečí - každý máme jiná měřítka.

    Nemá tu někdo náhodou zkušenosti s Octavií 1.4? Ten motor není žádný zázrak ani ve Fabii a jak se s ním bude chovat o něco těžší Octavia, to je mimo možnosti mé představivosti.

     
    Komentář ze dne: 19.01.2005 15:05:47     Reagovat
    Autor: Tepes - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ono to záleží kus od kusu. Kolega měl Oktávku 1,9 TDi, a ta při rychlostech přes 130 km / hod třeba minutu vůbec nezrychlovala, plynový pedál sešlápnutý na maximum a nic, takže předjíždět kamiony byl adrenalinový sport. Ty, ve kterých jsem jezdil já, plynule zrychlovaly až na 180 km / hod (údaj tachometru, jak se to krylo s realitou nevím). Slyšel jsem komentáře, že hodně záleží na tom, jak auto "zajedeš". V tom případě odvedli řidiči, co ony motory odpaňovali, dobrou práci.

     
    Komentář ze dne: 20.01.2005 09:53:10     Reagovat
    Autor: Petr Kratochvíl - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Uff, to je rozhovor maminek v mekáči. Samej odporník s galonovým motorem a zkušenosti z něj jen lítaj.

    JJ - tušíš že existuje X verzí 1,9 tdi (66, 74, 81, 96...)? Možná tě to asi překvapí, ale to jak auto jede záleží na jeho výkonu. A ač to bude znít troufale, dovoluji si tvrdit že třeba auto s 66kw pojede hůř než to s 81. Tak si bež zas hrát s autíčkama a nezlob maminku.

    Tepes: u moderních motorů už na zajetí tolik nezáleží (a u nafty ještě méně). V praxi platí že čím větší objem, tím méně záleží na zajetí. V praxi totiž zajetí není nic jinýho, než vymezování vůlí v motoru. Proto se taky cca prvních pár tisíc km nedoporučuje "tahat" nic těžkýho.

    To jak tohle auto jede ovlivňuje sousta jinejch věcí - elektronika, turbo... a ty můžou bejt kus od kusu jiný. A k "jjovi"? Nesmíš brát vážně tyhle odporníky co znaj auta akorát z kreslených večerníčků? Projedou se v jednom autě (a kdoví jestli) a hned globalizujou.
    Petr

     
    Komentář ze dne: 21.01.2005 12:09:30     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No tak dobře: Verse, kterou jsem jezdil já byly 81 kW, jednou jsem jel i tou 96kW - všechno byly kombíky. Na tom, že při vyšším zatížení to není na rychlosti přes 140 km/hod, protože to nemá reservu výkonu, trvám. (Jinak uznávám, že proti SDi to rozdíl je.)

    Co se týče toho rozkývání zadku na dálnici, tam snad na motorisaci zase až tak nezáleží, ne?

    Jinak ke Tvé "konstruktivní kritice" mé osoby - řekl bych spíš, že mám opačný problém. Ročně najezdím tak 60 tisíc, jezdil jsem už lecčíms od Š120 přes Octavii či Cadillac De Ville po menší náklaďáky od M-B a IVECO a ve světle těch zkušeností opravdu nemám důvod padat před Octavií na ústa jako před zlatým teletem. Ale každý ať si pochopitelně pořídí, co chce.

    Ad galonový motor - ten mám pouze u jednoho auta, druhé má 1.15 a třetí jen 0.48 ;-)

     
    Komentář ze dne: 27.01.2005 00:11:27     Reagovat
    Autor: Dave - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Také bych si dovolil poněkud nesouhlasit. Naše firemní oktáfka f kombajnu f tédé - černýmíčku f metle f elektrice a na hlínách mi přijde jako vcelku svižné auto. Předjíždění s plně naloženým autem (dva kolegové a zbytek zadní sedačky a kufr plný bas Budvaru až po střechu (jenom ty piva měly svou váhu) bylo naprosto v pohodě. 180 km/h po dálnici jsem s ní sice nejel, protože k tomu nebyl důvod (kromě toho jet takovou rychlostí je na určitých dálnicích spíš hra o život a za těch pár ušetřených minut mi to rizijko fakt nestojí), maximálně 130 - 140 a přišlo mi, že i při této rychlosti zbyla dost slušná rezerva ve výkonu na to, aby vůz dokázal v táhlém stoupání zrychlit na 160 km/h. A co se rychlostí týče - jsem holt ten typ, co kupříkladu s přidělenou firemní 1.3 MPi felicií f kombajnu s 240 000 kilometry na tacháči jezdí v létě za 6.5 litru a v zimě za 8 litrů kombinované spotřeby. Nešlapu bez rozmyslu na plynový pedál a přesto jedu svižně. Můj rekord v co nejnižší spotřebě je u oktávky na trase ČB - Brno po D1: 4.3 l při průměrné rychlosti 101 km/h. Ale to jen tak na okraj.

    Také jsem sjezdil hodně značek. Začal jsem Trabantem ;-), pak Š120, Lada 1500, T613, Felicie, Fabie, Oktávka, Superb a několikrát Audi A4. A přesto mi přijde, že oktávka má co nabídnout... mno, ve srovnání s šestsettřináctkou zase tak moc ne, osmiválec je holt osmiválec a ten vnitřní prostor u tatry má taky něco do sebe, že :-).

     
    Komentář ze dne: 21.01.2005 15:42:10     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Petre, Petre, az budes mit takove auto s tak peknou self-made vybavou, jako ma JJ, tak pak ho posilej si hrat s autickama ;-)

    Tim netvrdim, ze mu to zavidim, asi bych na tom nektere veci delal jinak (jina sw. platforma apod.), ale je treba uznat, ze to na tech jeho fotkach vypada opravdu pekne.

     
    Komentář ze dne: 25.02.2005 09:12:58     Reagovat
    Autor: Skeptik - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jenom technicka poznamka: podle mych zkusenosti tachometry ve skodovkach uz nejakou dobu promeruji o cca 10% - tzn. tvych 180 km/h odpovida necemu lehce pres 160 v realu, a to uz se vcelku blizi vyse zminovanym 150 :-) Zase to ma vyhodu: clovek si namasiruje ego jak jede rychle a pritom pri eventualnim zmereni usetri na pokute - tech 180 uz je prestupek ocenovany vyssi sazbou ;-)

    Komentář ze dne: 17.01.2005 22:25:04     Reagovat
    Autor: miluna - Neregistrovaný
    Titulek:defensi?
    Podle článku tě nasrali :) ALE potíže které popisuješ s brzdami si troufnu ohodnotit jen z tvého popisu. Stalo se pravděpodobně toto: brzdové kotouče (zvlášť v tomto zimním období) rychle zreznou, zvlášť pokud se auto umyje a následně hned odstaví a čeká na zákazníka třeba týden. Rez je velice tvrdá (oxidy železa jsou tvrdostí tuším někde u diamantu) pokud párkrát intenzivně zabrzdíš zapracuješ tu obroušenou rez do destiček, potom dochází vlastně k brzdění kov na kov a ke klepání do volantu. Pokud se cyklus zreznutí a obrždění opakoval několikrát a je to velice pravděpodobné, je hotovo, nepomůže nic jiného než kotouče a destičky vyměnit.
    Tím nechci omlouvat půjčovnu, auto má být v naprostém pořádku a ke strojům z Boleslawi nemám zrovna vřelý vztah. To byla jen technická poznámka.

    Komentář ze dne: 17.01.2005 23:54:20     Reagovat
    Autor: kresomysl - Neregistrovaný
    Titulek:a co by jsi chtel z pujcovny :-)
    Ja mam skodovky uz od modelove rady S100 :-) (S100 , 110R , S120 , Fav , Fel. 2xOctavia TDi (cervene) a ted Superb) a byl jsem se vsema velmi spokojen, ale je pravda ze jsem mel jednou kdyz jsem mel auto v servisu pujcnou Octavii 1,6 (tech 64KW nebo kolik to je) benzin, starou rok a pul, najeto 60.000 km a totalne vyhrkana a priserna, ale co by jsi chtel od auta z pujcovny, co si pujci kdejakej jouza co neumi jezdit protoze svoje auto nema a to auto vylozene tejra :-) a diesel do pujcovny je vubec kravina, nebot kazdej tomu nalozi plnej kotel at je to auto studeny a venku je treba -30` :-(

     
    Komentář ze dne: 18.01.2005 09:59:55     Reagovat
    Autor: macho - Neregistrovaný
    Titulek:Re: a co by jsi chtel z pujcovny :-)
    taky bych rekl, ze pujcovny maji "v cene", ze se k tomu budou lidi chovat jako prasata. ostatne... vybavil se mi clanek, kdy si d-f pujcil polo 40 kw a pri sve jizde taky "zohlednil", ze je z pujcovny ;)

    Komentář ze dne: 18.01.2005 19:26:12     Reagovat
    Autor: helmut - Neregistrovaný
    Titulek:VW transporter půjčovny
    Auta z půjčovny jsou kapitola sama o sobě. Jednou jsem měl tu čest zapůjčit si VW transporter 2,4 TDi a byl to zážitek na celej život.
    1) auto jako takový mělo asi 10 konstrukčních vad - za to ještě půjčovna nemohla ( stínítko proti slunci pohybuje zrcátkem, klička okýnka na dveřích zasahuje přesně do kolene atd atd. - prostě humus made in VW )
    2) ta troska držela po hromadě silou vůle, spotřeba cca 14 l, spojka v kómatu...
    Jinak všem pravověrnejm škodovkářům doporučuju svezení - třeba jen tak cvičně - v jiným autě. Když se přesedlává ze 105 do Favorita a do Octavie, člověk ani netuší, kde už je mezitím konkurence.

     
    Komentář ze dne: 19.01.2005 08:43:21     Reagovat
    Autor: KloKi - Neregistrovaný
    Titulek:Re: VW transporter půjčovny
    Měl jsem Passata, firemního hNissana, řídil jsem hromadu dalších aut. U aut nižší střední třídy není nějaký extrémní rozdíl.
    Kromě toho hNissanu, u kterého jsem místy přemýšlel, zda je to auto nebo trojkolka. :-)

    A co se týče D-Fensem popisovaných nebrzdících brzd - naše Koktávka brzdí perfektně a když jsem přesednul do firemní Fóbie, tak jsem se u první křižovatky jen tiše modlil. To auto jelo prostě pořád dál bez ohledu na agresivní útok na brzdový pedál. :-))))

    Komentář ze dne: 18.01.2005 20:12:31     Reagovat
    Autor: Běžný Franta Uživatel - Neregistrovaný
    Titulek:Oktáfka není drek
    To, že to auto bylo, jaké bylo není chyba výrobce, ale té zasr..né půjčovny.
    Nechci tady obhajovat......... ale ne, budu tady obhajovat oktáfku - sám mám jednu, je to benzin, a za těch 7 let jsem neměl kromě nesvítící zpátečky žádnej problém. IMHO, kdyby to auto stálo za pendrek, tak tady nejezdí desetitísíce spokojených majitelů oktávek. Kdyby to byl drek, tak to nikdo nikdo nekoupí. Můj soused má už několikáté služební "tédeíčko f plné palbě s hlínama" (momentálně cca 150 tis), jezdí téměř denně štreky v rozmezí 500 - 700 km, a ještě jsem od něj neslyšel, že by jej za ta léta oktáfka nedovezla dom. Ono je to asi tím, že to autíčko má jednoho pána, který se o něj stará, nejezdí jak magor, a neusedá do něj každý týden jiný blb, který do něj řeže hlava nehlava. A chtěl bych někdy vidět jak vypadá následná údržba v půjčovně po vrácení auta.
    Tak, a teď mě můžete sežrat.
    HOWGH.

     
    Komentář ze dne: 19.01.2005 07:22:48     Reagovat
    Autor: dr - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Oktáfka není drek
    Naprosto souhlasim...ono to taky asi bude o tom co od toho auta clovek ocekava. Ja teda osobne to, ze bude co nejmin papat, hodne se do nej vejde, kdyby neco, tak mi ho opravi v kazde dedine a taky ze neco vydrzi. Osobne bych hrozne rad videl jak by vypadal mistruv seat po 130tkm jizdy po praze. Osobne bych po tom co jsem absolvoval zkusebni jizdu kolegovou (podotykam novou) lacinou kopii alfy znovu volil ojetou koktafku. A az nekdo nekdy vyrobi auto ve kterem po ujeti 100tkm ulicemi nasi stokanalove maticky nebude nic rachtat levnejsi nez 1mKc, rad si na nej i pujcim...;) S tema pujcovnama je to naprosto jasna vec. Kdyz lidi za ty auta nejsou zodpovedni, tak s nimi jezdi jako prasatka. Stejne tak je to s referentskymi vozy (btw s jinymi ani DF pokud vim neprisel do styku). A ze se motor u auta da zprasit behem nekolika prvnich tkm, je myslim celkem jasna vec. Pokud nekdo neveri, klidne predvedu...;-) Obavam se DFensovo fuckoff nesmeruje ani tak do mlade boleslavi, jako ridicum oktavek a ze je z toho uz tak zmateny, ze nevi ze ktere strany se do toho oprit...:) Proste nalepka zapskly dedek je zcela na miste...;-D Ale jinak vtipne...;)

    Komentář ze dne: 19.01.2005 15:11:15     Reagovat
    Autor: Honza - Neregistrovaný
    Titulek:
    Presne tak jak pises ve svem clanku,kdyby zde byl racionalne uvazujici trh tak se takova auta nemuzou prodavat tak dobre jak se prodavaji,jeste chvilku potrva nez lidi zacnou trosku uvazovat.

     
    Komentář ze dne: 19.01.2005 15:54:28     Reagovat
    Autor: Tomáš - Neregistrovaný
    Titulek:Testy v českých časopisech
    Máte také ten pocit jako já, že všechny testy (a porovnání) aut v různých domácích auto-magazínech vždy vycházejí velice dobře pro různé výrobky "Boleslaf Motoren Werke"(jak ji vtipně nazval D-Fens). Příklad: ještě než byla uvedena na trh nová oktáfka, tak stále vyhrávala v testech její předchůdkyně, byť se mi nezdá, že by to zrovna v posledních letech bylo nejmodernější (+ další nej od autorů testů) auto. Týká se to především magazínů Auto-Tip, Auto-Shit a Svět motorů. Všechna hodnocení mi připadají na stejné brdo, neustálé vychvalování atd... fuj.

     
    Komentář ze dne: 19.01.2005 19:24:48     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Testy v českých časopisech
    hint č. 1: z čeho žijí ty časopisy?
    hint č. 2: která automobilka má na českém trhu největší rozpočet na reklamu?

    Kromě toho to prostě Schade s novináři celkově umí - auta na testy půjčuje ochotně, pozvánkami na akce také neskrblí.

    Rozdíl proti zahraničním časopisům je velký. Ti prostě Škodovce auto pochválí, je-li to na místě (a často je, nikdo netvrdí, že vše z Boleslavi je totální scheisse), ale nebojí se ho zdrbnout, pokud chvála na místě není.

    Komentář ze dne: 19.01.2005 18:37:02     Reagovat
    Autor: Honza - Neregistrovaný
    Titulek:
    a je zajimave ze nedostatku ktere uz jsou na tech autech od zacatku vyroby si nikdo nevsimne....

    Komentář ze dne: 23.01.2005 18:49:28     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:
    Mno, když jste na ty auta takovy experti tak jiste vite ze nez se nejaky model auta vubec da na trh tak se s nim provadi docela obsahle testovani pri kterem auto najezdi statisice kilometru,na vyvoji kazde soucastky pracuje stovky hodin vyvojovy tym........myslite si ze by na to pri tech testech neprisli nebo ze by neco takoveho vubec navrhli a nechali vyrobit ? ? ?

    Komentář ze dne: 24.01.2005 12:02:27     Reagovat
    Autor: jerry.hadr - Neregistrovaný
    Titulek:Jine znacky
    Nu, koukam, ze jsem udelal dobre, kdyz jsem se pri vyberu vozitka otocil k VWSkoda zady. Jenom pro zajimavost. Muj trakar z Francie (BX) uz jezdi 18 let, ma za sebou 180tkm a nic se resetovat nemusi. To je tak jednoduchy auto, ze se tam nema co pokazit. Navic ma spotrebu srovnatelnou s dnesnimi hypersuperuspornymi vynalezy (cca 6/100 nafty pri objemu 1.7). Jel jsem nekolikrat se Skodlivkou a jak jsem z toho byl rozlamanej, to se neda vypovedet. Tem "managorum" to nezavidim...

    Komentář ze dne: 25.02.2005 22:26:47     Reagovat
    Autor: Jezevcik - Neregistrovaný
    Titulek:Dva DFENS clanky na jedno tema
    DF, Co v tobe vyvolalo tak silnou averzi k Octavii, ze menis sam sve verejne prezentovane nazory. Tvuj stary test a tvuj novy test, to je jak kdyby to psal nekdo absolutne jiny. Odkaz na stary test:

    http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2003032301

    Komentář ze dne: 02.03.2005 19:06:34     Reagovat
    Autor: Tom - Neregistrovaný
    Titulek:ten kdo psal článek je zřejmě dement
    Po přečtení článku, jak dieselové motory 66kw od WW jsou s odpuštěním na ho...., se mohu jenom pousmát, asi pan dotyčný a chytrý nejezdil před svou zkušeností s žádným jiným vozem než se závodním speciálem. Asi to auto, který sis ty demente půjčil stálo za prd, a kdyby se ti to stalo třeba s tvým ptákem?? myslíš, že stojí taky za .....? Akorád to chce pravidelný servis a údržbu, pak chodí jako hodinky! Zamysli se nejdřív vždy nad tím, než něco vypustíš ty přechytralá hlavo!!!!!

    Komentář ze dne: 06.03.2005 14:20:34     Reagovat
    Autor: ford-escort - Neregistrovaný
    Titulek:půjčovny
    Taky jsem bral auta z půjčovny, Audi A6, Octafka tdi, Transporter T4 2,5tdi. Majitele znám hodně dobře i jak to dělaj. Záleží jaká autopůjčovna, ale zpravidla všechny auta maj stočený tacha - jednak kvůli zákazníkům aby jim zvýšili důvěryhodnost vypůjčeného vehiklu a druhak aby v případě pojistnýho plnění od pojištovny vydyndali vyšší plnění. Asi málokdo si pučí auto aby jel do sousední vesnice na kolotoče, projít se promenádou, sednout na kafe a zas klidně domů. Sám d-fens uváděl 1600km za 48hodin, a to je klasika, 150tkm ročně je minimum. Navíc na opravy není čas, takže se pučujou vědomě neopravený (když d-fens volal že to nejede tak mu zfleku řekli co má dělat). Krom toho je mezi nima hafo porůznu opravených bouraček, a už se v tom hrabalo tolik kutilů, že sou spíš rádi že to vůbec jede. Já měl pučenou T4, která za jízdy chcípala (z toho jednou mi to udělala v tunelu), před jízdou se na závady samozřejmě neupozorňuje, nejsou blbý. Takže asi tak nějak, ale záleží na solidnosti půjčovny, věřím že pár čestných se jich najde, ale musí se hodně přebírat.

    Komentář ze dne: 23.03.2005 23:46:18     Reagovat
    Autor: odstrelovac - Neregistrovaný
    Titulek:
    A ty udajny vibrace u ty 1.8T neslo to tak nahodou s tveho fakt naslapaneho mozku d-fak.ty jsi borec pro tebe bude problem vytvorit ten spravny vuz.auta jsou spotrebni zbozo nezna vozitko ktere jezdi do 160 000km bez prablemu .toz snad ho jednou urobis ty osobne d-fucku pak si ho zcela urcite koupim no ty jsi takovej malej klocek cechacek zanevrenej na znacku SADE [SKODA] kterej drive prcal ve farbecu a ted se snazi mnoha majitelum filcky-koktavky rici co je SADE za srot.znas to porekadlo CHOVEJ SE TAK AT SE NEDOSTANES DO PROBLEMU.tak si rikam zda nevlastnis nejakou tu linku na auta a chces polozit konkurenci boleslav na zada.ne tim to asi nebude.je mi te luto.

    Komentář ze dne: 20.04.2005 11:45:01     Reagovat
    Autor: Peta - Neregistrovaný
    Titulek:Jó, pane to je váha nebo taky turpó
    Hodně jsem se zasmál (abyste si nemysleli, směji se pouze do vlastních řad a nikoli škodolibě ostatním), jak autor vzývá výrobce pana Bosche (asi by se chudák v hrobě obracel, kdyby viděl co jeho koncern vyrábí za sračky) aby konečně s tou váhou něco udělal !!!!!
    Je to snad vrchol ignorantství : odborná veřejnost to ví, potencionálně ninimálně každý druhý majitel oné drahocenné součástky (drahocenná - rozuměj - draho ceněná, neboť si za ní nestydí říci 12.000,- kórun českých) taky, stará Blažková už prý také radí každé ráno babám v sámošce, co jejich starej s tou váhou má udělat a jen výrobce sqělých vozů dělá mrtvého brouka. Že do servisních podmínek rovnou nenapíše - povinná výměna váhy za 12t Kč v 90tkm a bylo by to jasnačka. Navíc mu ani nevadí, kolik MFM vymění v rámci záruky (asi to nakonec zacáluje nějaký pohrobek pana Bosche - ale že to nevadí ani jemu ?).
    Takže tak, znám to na vlastní kůži. A pak bych se mohl pochlupit ještě sflastní skůšenosti s dalším sqělým fýtworem made in VW Grůp - turbo VTG. To, že nesmíte jezdit na krátké trasy, že nesmíte motor po česku dusit na nízkém výkonu, ale naopak tam ty saze občas pěkně prohnat, nikdo v návodu na použití nepíše. A potom dyš to nejede - servisman řekně : no jásnačka, máte přeci variáble turbo geometri !!!!
    takovejch uš sem viděl !! Zatuhli vám lopatky !!! (tedy ne na vašem body - možná jste při této informaci zatuhli celý- ale lopatky turbíny !) Prostě přestane cvičit nastavovaná lopatek, neboť je tam více sazí než zdrávo (palivo taky nebývá často OK, pak jezdíte často ve městě, v kolonách apod, nebo jste milo ochcávku dali přes zimu v karáši na špalky). Servisman vás záhy uklidní - někdy se to podaří rozchodit, ale většinou ne. Je to na vyměnu turba.
    O této skutečnosti si taky cvrkají brabci na střeše, nicméně výrobce (jestli tendle šajs dělá Garett nebo KKK jsem pro jistotu taky nezjišťoval) taky dělá že vo nic gou.
    Nutno v mém případě přiznat, že importér zřejmě vědom si másla na hlavě (rozuměj sklad plný posraných turbodmychadel) se zachoval kokrktně (co je mu do toho, že jsem v záruční době 1 rok najezdil pouhých 30 tkm) a v rámci kůlance (tento termín není od toho, že jsem stál v šourůmu jako kůl v plotě , ale že se prodejce potažmo distributor chová kulantně ) mi v 35 tkm uznal reklamaci turba a místo několika desítek tisíc Kč (raději se neptejte kolik) mě nechal milostivě zaplatit jen sedmičku - prý jen za práci.
    Tak mám doma nové turbo, váhu a jsem jak ten co čemýšloval nad tou lepkou : jezdit či nejezdit ? Nevím který provozní režim bude MFM a VTG svědčit lépe.
    PS : už jenom závěrem - pokud si ŘJ dokáže vypočítat podle aktuálních podmínek v rámci datových map, jaký by měl být teoretický plnicí tlak, tento dokáže porovnat s tlakem skutečným a pokud se tyto tlaky liší, usoudí že zřejmě něco není v pořádku a převede řízení do nouzového režimu, klobouk dolů, je ta řídící jednotka opravdu asi o něco chytřejší, naž ta čůza v 1. patře, co má jen 2 měšťanky a vepředu vytlučený zuby.
    Ale doprdele, když už todle ŘJ všechno dokáže, to jí nestojím za to, aby nouzový režim signalizovala byt jen jedním, úplně maličkým, maličkatým, třeba jenom bliknutím nějaké zasrané kontrolky na palubce?!?

    Komentář ze dne: 17.08.2005 10:21:22     Reagovat
    Autor: pina - Neregistrovaný
    Titulek:Nabídka
    hele, vy tady o tom tak pěkně povídáte. Nejste někdo bez práce. Potřebuji nějakého odborníka přes auta. Pokud nejste vysokoškoláci, tak bych pro vás měla nabídku. Je vhodná i pro automechaniky, ale nejedná se o práci rukama.
    konkrétněji, když mi pošlete mailovku nebo tel č.

    Komentář ze dne: 26.08.2005 17:10:30     Reagovat
    Autor: Hrustic - Neregistrovaný
    Titulek:TDI
    Patrim k tem zmrdum co jezdi cernym TDIckem a mam jen pozitivni zkusenosti. V 80% vubec nevyuzivam to co motor nabizi. Namontovany ho mam v Golfu IV, brzdi jako blazen a s climatronicem se v tom cestuje pohodlne.
    Zvuk dieslu se mi proste libi. Bude to stejne jako u motorkaru, kde nekdo preferuje brumlavy ctyrtakt a nekdo zvuk vrtacky v silnicni pile ....
    Tenhle webu se ale snazi byt radikalni a autori proto musi vsechny jevy kolem nas zaskatulkovat k zmrdum a vohnoutum, coz se mi v podstate libi, tak to beru s rezervou ... ;)

    Komentář ze dne: 03.12.2005 17:35:42     Reagovat
    Autor: alda - Neregistrovaný
    Titulek:
    Ty seš normální ingoust z kanclu kterej pozná tak možná rozdíl mezi leaserovou a ingoustovou tiskárnou.Na řešení problémů s autama se vykašly nebo nejezdi s tédéíčkama co maj najeto 500 000tisíc kilometrů od takových blbečků jako jsi ty šajsdreku - slušela by ti spíš přezdívka idiot

    Komentář ze dne: 14.03.2007 17:16:21     Reagovat
    Autor: Matty - Neregistrovaný
    Titulek:
    Nedá se jinak než souhlasit z Aldou :-)

    Komentář ze dne: 14.03.2007 17:17:51     Reagovat
    Autor: Matty - Neregistrovaný
    Titulek:
    Teda s Aldou kurnik :-)

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.