D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Der Führer: BMW 730d
    (ze dne 12.02.2006, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 12.02.2006 14:15:15     Reagovat
    Autor: heky - Neregistrovaný
    Titulek:
    Z clanku jsem se prakticky nic nedozvedel. Pusobi to na mne dojem, jako kdyby nekdo, zvykly jezdit leta ve stodvacitce, poprve usedl do moderniho auta a vykladal v hospode u piva, ze to je ,,fakt lepsi".

     
    Komentář ze dne: 23.02.2006 18:17:50     Reagovat
    Autor: rigor - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Nemáte pravdu, že z se z článku nic nedozvíte; je pojatý jinak, neřeší technické aspekty, ale emotivní stránku věci, - i z tohoto pohledu se dá auto posuzovat. Docela se mi líbí jak autor vystihl pocity z řízení auta tohoto typu. Mám s obdobným samohybem osobní zkušenost a mohu konstatovat, že autor nebyl pocity daleko od těch mých. Jízda takovým autem je prostě jiná, příjemně uklidňující a pohodlná. Je to kombinace luxusu, síly a bezpečí. V "normálním" autě jsem za volantem nervózní a nasranej, ale v samohybu této třídy jsem si jízdu užíval (a to jsem s tim jezdil převážně po Polsku, kde je na silnicích mnohem větší prasečina než u nás). A věřte mi, je jedno jestli do 7čky nastoupíte ze 120tky, passata, nebo tranzitu; jinak to samozřejmě budou hodnotit lidé jezdící S-kem nebo A8.
    P.S. pro Vás, co kritizovali že není uveden ani ročník auto - v članku byl popsán poslední model (zřejmě před faceliftem). Tomu, kdo aspoň něco ví o bavorákách, dojde, že bi-xenony a i-drive v předchozích řadách nebyl.. Zdravim k pivu!

    Komentář ze dne: 12.02.2006 14:41:46     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:
    Tohle je presne ten typ clanku, ktery napise nekdo, kdo do 7er (S-klasse, A8, Phaetona, ...) presedne z maleho, nevybaveneho, nepohodlneho auta.

    Jak uz uvedl predrecnik, take jsem se nic nedozvedel... Ani to, o jake 730d je rec, rok, verze, vybava, jak se s tim jezdi, jak to jede (teda, jak 730d jede, vim, ten trilitrovy turbodiesel ma s tou kravou tezkou celkem co delat, takze dynamika nic moc)...

    A posledni vytka - je to NEPODEPSANE.

     
    Komentář ze dne: 13.02.2006 06:32:05     Reagovat
    Autor: dagou - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    ad poslední výtka slovy katovny divadla sklep: pokud já někdy něco napíšu, což se klidně může stát, tak se pod to taky podepíšu; i když pod takovou knihu...

     
    Komentář ze dne: 16.06.2007 03:41:39     Reagovat
    Autor: ufo - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Silny Off Topic: Aaaaa! sklep! tu je - http://www.youtube.com/watch?v=pA_TkQEvxp0

     
    Komentář ze dne: 13.02.2006 19:33:40     Reagovat
    Autor: xyz - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    (Původní text)
    Text tohoto komentáře byl přesunut do chlívku, jelikož porušoval publikační pravidla.

     
    Komentář ze dne: 04.03.2006 10:54:10     Reagovat
    Autor: lukas - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    je videt ze si se 730d v životě nejel, sice to enni dělo, ale 0-100 za 8sec na 2tunovy auto bych řek je velice slušný a pružný zrychlení je velice dobrý.


    pokud se ti to zdá málo, muzes se vozit v 760i jenež budeš jezdit za dvakrat trolik.

    Komentář ze dne: 12.02.2006 15:04:58     Reagovat
    Autor: x - Neregistrovaný
    Titulek:REKLAMA NA BMW
    Něco podobnýho jsem četl v nějakým magacínu.Byla to stránka věnovaná reklamě na BMW

    Komentář ze dne: 12.02.2006 15:17:07     Reagovat
    Autor: JAROSLAV Durynk - Neregistrovaný
    Titulek:POZNATEK
    V zemích ,jež se rozkládají na západ od té naší, jest takovýto vůz vnímán jako vůz, sloužící k přemisťování a pohodlnému svezení.Takříkajíc spotřební zboží jež jest viděno na každém rohu. V zemích jako je naše je takovýto vůz s cenou nad 1,5mega vnímán jako COSI nadpozemského, patřící rádobymafiánovi a po spatření tohoto nadpozemského cosi mnoho lidí upadá v poklek a s hlavou skloněnou k zemi lká modlitby k adoraci tohoto "BOŽSTVA". Jest vidnio, jak dokonalá PR, reklama a desítky let do hlavy vtloukaná umělá image, dělá z lidí osly a výrobek jako jest automobil, ze zásady pouhá VĚC na kolečkách jest úpovažována za skoro náboženský symbol hodný k uctívání..

     
    Komentář ze dne: 12.02.2006 18:31:31     Reagovat
    Autor: spc - Neregistrovaný
    Titulek:Re: POZNATEK
    V tom sa samozrejme uplne mylis - podobne ako ked povies ze v cechach kazdy kradne...

    Rozdiel je akurat v tom, ze vdaka inym financnym pomerom Auto s velkym A a nielen vozidlo vyzera inak ako v nasich koncinach (a opet treba rozlisovat papalasov co si kupia uz hotove exkluzivne vozidlo a ludi co na svojom postupne pracuju)

    Celkove ale tvoj poznatok stoji v skratke ZA HOVNO (zaradil by som ho ku protipolu z druheho konca stolu v krcme kde basni autor clanku) - bol by si prekvapeny akym "kultovnym predmetom" je stale auto aj v takom USA, kde je zaroven ovela vecsou nevyhnutnostou a sa predava za pre nas smiesne nizke ceny....

     
    Komentář ze dne: 12.02.2006 20:01:18     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Neregistrovaný
    Titulek:Re: POZNATEK
    Ber to proste tak, ze nekteri lide uctivaji i veci denni potreby; verim, ze na nejakem typicky zenskem webu obdobne adoruji panvicky a mixery.

     
    Komentář ze dne: 13.02.2006 08:00:31     Reagovat
    Autor: dvd - Neregistrovaný
    Titulek:Re: POZNATEK
    Tedy že bych viděl v Mnichově na každém rohu BMW sedmičkové řady, to tedy ne.

    Komentář ze dne: 12.02.2006 17:34:27     Reagovat
    Autor: jimbo - Neregistrovaný
    Titulek:?
    myslím že do 7-er je jedno jestli lezeš ze Š120 nebo např. Mondea, BMW patří mezi ty (nej)lepší auta (myšleno požitkem z jízdy-motory mají zkrátka bezkonkurenční) a nenadělá nikdo nic. že čtenářům článek nic nedal nezbývá než souhlasit...

     
    Komentář ze dne: 12.02.2006 18:00:45     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: ?
    zajímavej by byl článek třeba od někoho, kdo do toho auta přesednul z S-klasse, XJ nebo něčeho podobnýho.

    Komentář ze dne: 12.02.2006 19:16:46     Reagovat
    Autor: autor Rolf - Neregistrovaný
    Titulek:
    Uff, omylem nepodepsaný Rolf se kaje, že v úvodu nenapsal „přehršel pocitů z krátkého testování“ tučným písmem. Opisem, žádná kvanta technických informací, jakých už bylo v testech tohoto vozu popsáno dost a dost, ale pouze dojmy z něčeho nového a výjimečného. No a pokud mé velmi pozitivní dojmy vyznívají jako básnění, tak se na ty testy radši nedívejte…

    Heky: člověk nemusí jezdit ve „stodvacítce“, aby ocenil luxusní automobil. Tato třída má pro uživatele jiných vozů něco do sebe, například technická řešení, která poté postupem času postupují do tříd nižších. Tak nějak proto je to prestižní segment.....

    Root: nemnoho lidí má možnost běžně používat automobil luxusní třídy. Patřím mezi ně. A neskrývám to za chladnou maskou „vysoko nad věcí“. Proto přesně takový článek. Z Vaší poznámky mezi řádky zní, že automobil takovéto třídy používáte, navíc s „pořádnou“ motorizací. Nezbývá než gratulovat.

    X: je to tak, jsou to jen lži a propaganda. Nejlepší vůz je samozřejmě….ten Váš. Platí to i o jiných špičkových výrobcích jakéhokoliv oboru.

    Jaroslav Durynk: pokud nemáte rád auta, lze to napsat i jednodušeji. Pokud tato věc, opravdu to není nic jiného, slouží lépe než jiné, proč to nepřiznat? Vy z předmětů denního užitku oceníte něco jiného . Jen to nenapíšete. Je to totiž tak přízemní.....

     
    Komentář ze dne: 13.02.2006 09:33:30     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    "Děravé cesty a kouř náklaďáků se stává záležitostí pro lůzu, dostatek výkonu vždy umožní pokořit samohybné nedodělky špuntující dopravu." ...Tak nevím, co si mám představit pod pojmem "špuntující dopravu". Je "doprava" to, že potřebuješ TY jet a někdo tě zdržuje tím, že není tak rychlej? ...hmmm.

    "To vše za pokorné úcty předjížděných a vlahých pohledů žen, dívek a fanoušků." ...Myslím, že za volant podobné pocity vůbec nepatří. Radost z jízdy je něco jiného než snaha o upoutání pozornosti. O "pokorné úctě předjížděných" bych snad ani nemluvil, protože krom kravské velikosti a "ego_masírujícím_potenciálu" vytvořenýho cenou a modro-bílou značkou na kapotě, na tom autě nic moc není. Trabikem jsem taky předjel Ferrari z Bratislavy...takže jde spíš o to, kdo tě předjet nechá než o to, že 7čka na to má nějaké právo.

    Na sport znám od BMW určo lepší (a pohodlnější) auta: 645 např. A větší radost ze sportovní jízdy poskytují i auta za 1/3 ceny. Na sportovní jízdu v pravém slova smyslu, nelze vyrazit s 2200kg těžkou krávou, protože fyzikální zákony platí (i přes sumu, kterou to auto stálo) pro všechny stejně...pokud za sportovní jízdu nepovažuješ 250 na dálnici.

    "Pouze v tomto případě mají možnost k ukojení libida i majitelé muscle karů, kteří kupodivu často uznají autoritu a vzdají se marných pokusů o poměřování sil." ...Další kousek mozaiky, která z odstupu dává najevo, že bys si, Rolfe, měl napřed uvědomit, že (i velký a drahý) auto je primárně na něco jinýho než na ego-onanii před někým, kdo třeba jede v P206 na letiště zalítat si ve svým vrtulníku 8o)...a že na ty správný holky platí něco jinýho než drahá kára.

     
    Komentář ze dne: 13.02.2006 18:02:04     Reagovat
    Autor: OC - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    V zásadě naprosto souhlasím, akorát mi to nedá...

    > Na sportovní jízdu v pravém slova smyslu, nelze vyrazit s 2200kg těžkou krávou

    Víš-li pak, že Maybach ve *všech* jízdních testech (včetně slalomu) překonal Corvette? ;)

     
    Komentář ze dne: 14.02.2006 00:33:59     Reagovat
    Autor: PájaTHC - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Jestli bych mohl poprosit, třeba na mail, o odkaz na ten test Maybach vs. Vette. Díky.

     
    Komentář ze dne: 14.02.2006 15:16:28     Reagovat
    Autor: Wildcat dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Ono to nie je tak celkom pravda. Maybach 57 ma zhodne zrychlenie ako 'Vette, brzdi o nieco lepsie a je zrovnatelny (o nieco pomalsi) v slalome. Pravda, neporovnavali s Z06, pretoze ta robi 0-100 za 3.7 s, oproti zakladnej 'Vette a Maybachu 57 (4.9 s).
    Zrovnanie je napriklad tuto: http://money.howstuffworks.com/maybach3.htm

     
    Komentář ze dne: 14.02.2006 08:39:36     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Sorry, žiju v Evropě a tak za sportovní auto považuju cosi, co poskytne zábavnou projížďku třeba při výjezdu na Grossglockner...a takovým autem není Corveta ani Maybach - to jsou "rovinkáři".
    Jednou jsem na "Grossu" předjížděl Pontiac Firebird, který na mě působil dojmem, že by uvítal kloub, aby to auto dokázal "zalomit" do točky bez toho, aby si provalil dveře o stráň nebo zasahoval rohem čumáku do protisměru. Jel jsem na 600ccm sinici se spolujezdkyní, tank-bagem a 3mi kufry. I s váhou asi 15kg přes maximálku jsem ho ve 14% stoupání předjel a během tří zatáček jsem ho ztratil ze zrcátek..."sporťáka".

    Za sportovní auto považuju třeba Porsche, Ferrari, Lambo nebo z levnějších: "ostré" varianty Audi TT, P307CC či P206CC, Honda Civic R-Type...

     
    Komentář ze dne: 14.02.2006 10:24:33     Reagovat
    Autor: LK - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    To je argument s předjetím Firebirda. Když jedu se svou 305PS V8 na pohodu, je mi u řiti, že mě předjede cokoliv, třeba i Fábie HTP, jako se mi tuhle stalo na dálnici při asi 140 z kopce. Toho Fabiátora by snad ani nenapadlo rozhlašovat "jedu tuhle po dálnici a úplně v pohodě jsem předjel nějakou limuzínu, to by mě zajímalo, k čemu těch pět litrů objemu měla).
    Jednak motorka, i slabá, je většinou rychlejší než auťák a za druhý to, že jste někoho předjel do kopce, ještě neznamená, že měl špatný auto. Mohl jet na pohodu, mohl to být špatný řidič, těch důvodů je snad víc, ne?
    Ono i vnímání sporťáku je různé. Pro vás ty uvedené, pro mně i nápodobně, ale tuzér Lojza z vesnice tátovi na oktávku 1,4 55kw přilepí mračítka, diody, udělá díru do vejfuku, aby to víc řvalo a hned je pro peroxidky na diskotéce velkej frajer se sporťákem :-D

     
    Komentář ze dne: 14.02.2006 10:59:02     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Já argumentoval s předjetím Firebirda ne kvůli tomu, že bych se chtěl nějak vyvyšovat coby motocyklista. Šlo mi o to, že na silnici, kde skutečně sportovní auta hravě vykružujou zatáčky, tak se tohle hovado sotva vytočilo bez jakéhokoliv náznaku radosti z jízdy...na rovinkách to nešetřil, no nebylo to nic platný.

    Jako hlavní důvod bych viděl, že s dlouhým Firebirdem se tam nedá jet sporotvně bez toho, abys nezasahoval do protisměru či omlátil zadek o skálu. Tam se právě oddělí sporťáky od rovinkářů a lehká Alfa Romeo s polovičním motorem na rovinkovýho, jemerickýho mastodonta udělá na těch 16ti km náskok třeba 2km. Tím nechci říct, že Firebird není hezký auto...jen ho nepozvažuju za sporťák i když je třeba rychlej.

     
    Komentář ze dne: 14.02.2006 16:46:27     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Jestli považuješ P206CC za sporťák, tak jsi těžce mimo. 206CC je nákupní taška bez střechy a bez jízdních vlastností. Když už, tak Renault Clio Cup, ten Civic Type-R, Fiesta ST, C2 VTS - to jsou sporťáky. Ale CC je krám.
    A Murciélago by na tom bylo stejně jako Firebird, protože je velký. Na sportovní jízdu bych si pořídil třeba MG B nebo jeho moderní japonskou kopii MX-5.

     
    Komentář ze dne: 14.02.2006 17:04:50     Reagovat
    Autor: Wildcat dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Ja si osobne myslim, ze pre zabavu su zvlast vhodne auta ako MG, pretoze im chybaju vsetky tie elektronicke barlicky, pritomne v tych dnesnych... S tymi to uz ani sranda nie je... a s predohrabmi uz vobec nie.

     
    Komentář ze dne: 15.02.2006 11:40:53     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Viz můj příspěvek níž.

     
    Komentář ze dne: 15.02.2006 11:03:42     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    P307CC či P206CC - to si delas prdel ne? na segmentove male auto se napasuje plechova sklapeci strecha a je najednou ''sportovni'' ? to snad ne.....

     
    Komentář ze dne: 15.02.2006 11:39:49     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Ne, je to lehký a se silným motorem i mrštný. Na to, že si sportovní jízdu užíváš jen za běžnýho provozu jsou jízdní vlastnosti dostačující...když nezapomeneš pořádně zavřít dveře 8o)

    Uznávám, že je to znouze ctnost, protože sportovní jízda definovaná jako maximální zrychlení, pružnost motoru, přesné držení stopy a účinné brzdění není v běžných autech ani zdaleka srovnatelná s běžnými motocykly.

     
    Komentář ze dne: 16.02.2006 02:35:14     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jo, ale nesedí to, má to nahovno řízení a kroutí se to jak svině. A zvlášť 307CC má dost daleko i k mrštnosti. Takhle Mini Cooper S, to jo.

    Sportovní jízda není jen o zrychlení a pružnosti motoru, důležitější je podvozek - vyváženost, ovladatelnost na limitu, čitelnost chování auta. To MG B (je to jen příklad, ale dobrej) je mnohem sportovnější než většina současnejch aut, i když je pomalejší než Octavia na naftu - protože s ním jde jezdit tak, že si tu jízdu užiješ.
    Maximální zrychlení a pružnost motoru není o sportovní jízdě. Potom by nejsportovnější byly americký muscle cars, který jsou sice pekelně rychlý v 0-100, ale jenom rovně...

     
    Komentář ze dne: 16.02.2006 02:56:24     Reagovat
    Autor: tydýt - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Kamarád si pořídil Smart Coupé a i když to může znít jako vtip, jen to potvrzuje, že objem motoru není všechno. Osmistovka s turbem, ale zážitek tip top. Super zvuk, zrychlení, řízení super, byl jsem z toho nadšený. Pádla pod volantem, tvarovaná přední kapota a fakt, že sedíš skoro na zemi, to ještě umocní. Libová záležitost.

     
    Komentář ze dne: 17.02.2006 05:23:38     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Věřím tomu a rád bych si takovou potvůrku zkusil. Smarta Coupé údajně kazí jenom vysoká cena a tragicky pomalá převodovka.

     
    Komentář ze dne: 17.02.2006 18:25:53     Reagovat
    Autor: tydýt - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Najel jsem s tím cca pouho pouhých 30 km, ale první dojem byl top exclusive. Fakt je, že Smarti jsou drahý až předražený. Na druhou stranu zdařilá imitace sportovního drsně syrového auta i s patřičným zvukem a nefalšovaným zátahem a tlačením do sedačky za ty peníze i stojí. Předváděcí lehce jetý model kamarád zakoupil cca za 380.000. Navíc sundavací střecha a opravdu líbivý a zábavný design, opravdu to stojí za vyzkoušení. Zaslechl jsem, že je ovšem výroba Smartů ukončena, nevím na 100%. Ale v Rakousku a Německu jich jezdí mraky.

     
    Komentář ze dne: 17.02.2006 18:39:24     Reagovat
    Autor: tydýt - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Promiň, oprava. Cena 380t byla za motorku. Smarta Coupé koupil za 500t. a to byla prý výhodná :o)) koupě, nový stojí kolem 800.tis.

     
    Komentář ze dne: 19.02.2006 03:46:58     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No právě, to je ten problém. To už mu konkurenci dělá MX5, Speedster, Pontiac Solstice, Honda S2000 - opravdový auta. Smart je hračka, za 500k novej by to šlo ...

     
    Komentář ze dne: 13.02.2006 20:40:23     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Větší radost ze sportovní jízdy může klidně poskytnou i auto za 1/30 ceny. Jedna věc je totiž jet rychle a úplně jiná je jet sportovně a pro zábavu.
    Zábava za volantem není jen o tom, kolik má člověk k dispozici koní a kolik g jeho auto udrží v zatáčce. Mnohem radši než v 730d bych se šel projet třeba v MG B ze 70. let (cena cca 150k) nebo z novějších třeba v Mazdě MX-5. Radši něco malýho, obratnýho a s malou přilnavostí, co dokážu řídit i na limitu. Auto pro zábavu nepotřebuje bejt pohodlný, protože v něčem takovým nebudu jezdit každej den...

     
    Komentář ze dne: 13.02.2006 23:06:29     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Ovsem ta 730d rozhodne neaspiruje na to, aby byla autem pro zabavu. Uprimne - 1000 km v kuse bych "autem pro zabavu" jet nechtel.

     
    Komentář ze dne: 13.02.2006 23:40:01     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    No to já taky ne. Proto jezdím autem, který je pravým opakem zábavnýho auta na okresky. To zábavný budu muset ještě přikoupit ...

     
    Komentář ze dne: 14.02.2006 08:43:49     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Zkusil jsem oba druhy a dávám přednost zábavě před nudou obývákového křesla. Nevidím až takový rozdíl mezi řízením sportovního coupé a limuzíny ražení Jaguár X-type, BMW 530d. Ergonomie je u všech aut už vcelku propracovaná...nebo nemám tak zhýčkanou prdel 8o)

    Komentář ze dne: 12.02.2006 19:57:14     Reagovat
    Autor: Rolf - Neregistrovaný
    Titulek:oprava-Root
    když se daří, tak se daří...
    samozřejmě: Nepatřím mezi ně.

     
    Komentář ze dne: 12.02.2006 20:19:57     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: oprava-Root
    Denne s tim nejezdim, obvykle jezdim auty, ktera plati za vyssi stredni tridu (pravda, v podobne motorizaci, v jake ty tady recenzujes tu sedmicku, akorat ta auta vazi o nejakych 800 - 1000 kg mene, tedy jen neco lehce pres tunu a pul), ale delsi cesty obvykle absolvuji v necem podobnem, za posledni rok jsem mel v ruce sedmicky dve (740i a 750iL)...

     
    Komentář ze dne: 12.02.2006 22:23:15     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: oprava-Root
    Tak to je chyba. Dlhsie cesty sa maju absolvovat v niecom,co ma aspon 2 x 120 kN tahu...

     
    Komentář ze dne: 12.02.2006 23:04:21     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: oprava-Root
    Zalezi na definici slove "delsi cesty" a taky na kvalite silnic v tam, kam se jede. Obecne ale se da rici (vynechame-li extremy a la Rumunsko, Ukrajina, Rusko, Albanie), ze pri ceste do 2000 km to ma vice nevyhod, nez vyhod (neleti to, kdy potrebuju, nepohodlne, nemam to pod kontrolou, neresi problemy s dopravou v cili cesty, casto to vychazi draz nez auto atd.)...

     
    Komentář ze dne: 12.02.2006 23:53:02     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: oprava-Root
    Do 2000 km? Tak mozno do 400. Keby som vo firme povedal, ze chcem ist do Halifaxu autom (cca 1700 km), poslali by ma k psychiatrovi... Moj cas je na to prilis drahy, a to som len zamestnanec... Najdhsia cesta co vo firme robime autom je London-Latrobe (700 km), aj to len preto, ze cesta lietadlom by bola zlozita (YXU-YYZ-DTW-PIT) a trvala by tak dlho,ako cesta autom

     
    Komentář ze dne: 13.02.2006 09:26:12     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: oprava-Root
    Jo ty myslis sluzebni cesty? ;-) No to je neco jineho, ale jeste jsem nemel delsi sluzebni cestu, nez 600 km jedna cesta...

     
    Komentář ze dne: 13.02.2006 16:56:12     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: oprava-Root
    Sorac, 99 % mojho cestovania su sluzobky, divam sa na to z tohto pohladu. Moja najdlhsia sluzobka bola nejakych 11000 km jednym smerom... 14 hod gate to gate v sediackej triede. Brrrr...

     
    Komentář ze dne: 13.02.2006 17:44:17     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: oprava-Root
    Vlastne bych kecal, mel jsem jednou i sluzebku asi 1800 km -letadlem, jak jinak... Ale predstava, ze bych mel treba soukrome letet do Spanelska nebo na Sicilii mne nejak nebere, to si tam radeji zajedu.

    Komentář ze dne: 12.02.2006 21:01:38     Reagovat
    Autor: scryper - Neregistrovaný
    Titulek:
    no, ja si nemuzu pomoct, ale ten clanek je opravdu cire slintani blahem nerku-li primo onanie, ktere krome autora asi nikomu nic neprinese... mimochodem, jak uz psal root, ten motor v tomhle aute nic moc. A pokud jsi byl uchvacen pohodlim, tak si nekdy sedni do Volva!

    Bmw ma jina auta, nad kterymi se muzeme rozplyvat (M3, M5, M6...nebo jejich vozy v uprave Alpina), ale 730d je opravdu jeden z tech "horsich" modelu v nabidce...naprosto srovnatelny s jinymi vozy ve stejne tride a pokud bysme srovnavali jen s S-Klasse nebo A8, tak se nebojim tvrdit, ze mozna i horsi.

    No nic...tak to vidim ja:-)

    PS: nemohl by nekdo priste napsat clanek o tom, jak ho totalne uchvatila nova bota Adidas-Good Year? Jeji pohodli, odpruzenost a tak...:-D

     
    Komentář ze dne: 13.02.2006 00:29:14     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Do kterého Volva? Mám je rád, vzhledově se mi líbí mnohem víc než BMW ale co se týče pohodlí, tak fakt nevím o tom, že by S80 bylo výrazně lepší než 7er. O prodloužené sedmičce nemluvě.

    Stran motoru pochopitelně souhlas. na takovouhle krávu není třílitrový turbochrocht žádná obzvláštní výhra.

     
    Komentář ze dne: 13.02.2006 00:57:32     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Moj byvaly sef si 3. l turbochrocht v 530d najprev pochvaloval (?), po troch rokoch sucho povdal "nikdy viac"

     
    Komentář ze dne: 13.02.2006 17:40:34     Reagovat
    Autor: scryper - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    mel jsem moznost srovnat jak stara volva s bmw (treba sedmickove rady obou vyrobcu), tak i nove vyrobky (S60/S80/V70 - proti 540, 730d apod.) techto znacek mezi sebou...a nemuzu si pomoct, ale to volvo je na cesty proste pohodlnejsi - i kdyz to je muj subjektivni pocit, ale ty volvacky sedacky jsou dle meho spicka.

    Btw: Dokonce i panove z anglickeho CARu, jez jinak velebi snad pouze vozy s vrtuli, konstatovali, ze pokud by staveli idealni auto, tak motor a podvozek bude z bmw, prevodovka z mercedesu a bezpecnostni prvky a sedacky z volva:-)

    PS: prodlouzenou sedmou jsem vzadu nejel, takze nemuzu soudit



     
    Komentář ze dne: 13.02.2006 17:49:02     Reagovat
    Autor: PABLO - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Ja mam osobni zkusenost s modely Volvo S80 a V70. Druhy jmenovany byl modelovy rok 2004 a provozoval jsem ho cca. rok. Dnes mam BMW 330xd, a v zivote bych Volvo zpet nebral. Mozna je pohodlne, ale tim to konci. Podvozek sice komfrotni, ale na sportovni jizdu zapomente. Ta S80 je jeste horsi.

     
    Komentář ze dne: 13.02.2006 23:18:09     Reagovat
    Autor: scryper - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    taky nikdo nerika, ze V70 nebo S80 je na sportovni jizdu...tyhle auta se vyznacuji pohodlim a bezpecnosti...na sportovni jizdu je tady M3 a podobny...a btw: 330xd je mozna fajn, ale ja se do toho auta nejak blbe vejdu:-/ - to petka uz je lepsi;-)


     
    Komentář ze dne: 13.02.2006 23:27:54     Reagovat
    Autor: PABLO - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Ja mam 190cm a nemam problem - zdaleka sedacka neni na limitu. M3 je sice prima, ale ja jezdim casto na hory, proto 4x4 ocenim ;-)) Co se bezpecnosti tyce, tak je pro mne ovladatelnost auta na prvnim miste. Ono ty crashtesty nejsou uplne vypovidajici ....

     
    Komentář ze dne: 13.02.2006 23:56:29     Reagovat
    Autor: scryper - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    no ja mam sice 184, ale zase docela siroky ramena a tak:-) ...a trojka je pro me jako volvo s40 - tedy mala! Bawo pro me zacina u petky a i ta obcas vykazuje drobne nedostatky - proste na sirku nic moc.

    Co se ovladatelnosti tyce...330 4x4 jsem osobne neridil ani v ni nejel a u volva jsem byl pouze spolujezdec, ale i tak jsem si nevsiml niceho (a ridic nic nehlasil:-)), co by bylo vylozene spatne...proste XC70 jela jak mela...nemyslim si, ze by mezi temito auty byl az tak propastny rozdil, protoze i kdyz v tom Tvem bawu jsem se nevezl, tak predpokladam, ze ma stejny X-Drive - nebo jak se to jmenuje - jako X3 a ta nebyla nic extra...

    ...ale tohle jsou jenom moje subjektivni pocity - bohuzel jsem nemel moznost, otestovat ty auta poradne

     
    Komentář ze dne: 14.02.2006 00:11:21     Reagovat
    Autor: PABLO - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    X-drive to nema - ma to permanentni nahon 4x4 s rozdelenim hnaci sily 32/68. Ja mam 90kg, takze nejsem zadny drobecek a 3 je pro me akorat. Ver tomu, trojka by kolem V70 a hlavne S80 mohla delat v zatackach kolecka - ten rozdil je opravdu propastny. S trojkou jezdim od cervence 2005, V70 jsem mel cca. rok a najezdil s ni cca 40 000km. Pohodlne auto, s mekkym rizenim a silenou nedotacivosti. A mezi trojkou a S40 je opravdu propastny rozdil ... Velikost vnitrniho prostoru u BMW je dan za konstrukci auta, ktera neni soustredena na velikost kufru, ale jizdni vlastnosti (motor az za predni napravou apod). Trojka ma prakticky stejny rozvor jako V70 !!

     
    Komentář ze dne: 14.02.2006 00:39:04     Reagovat
    Autor: max-max - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Verim tomu, ze ste uzivatelem 3xx, ale neverim, ze ste nekdy videl vzajemnou polohu napravy a motoru u BME rady 3. Prominte, ale trefil ste sakra mimo misu.

     
    Komentář ze dne: 14.02.2006 00:48:07     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Rano to zkouknu :-)))

     
    Komentář ze dne: 14.02.2006 01:18:27     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ted vazne. Jde o to, ze BMW ma umisten motor pomerne vzadu a predni napravu dost vpredu. Teziste motoru je tak umisteno za predni napravu a prispiva tak k celkovemu rozlozeni hmotnosti 48/52 ve prospech zadni napravy.

     
    Komentář ze dne: 14.02.2006 17:33:45     Reagovat
    Autor: max-max - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    co ja odpozoroval - a verte, ze nejeden motor z BMW sem mel na kladce - je motor ulozen vetsinou presne nad napravou, troufam si rict, u prevedeni zadohrab je napravnice presne pod stredem motoru, u x verzi je napravnice jina kvuli diferakum a vseho kolem pro x pohon. Vyvazeni je spis docileno dlouhou prevodovkou zasahujici dost dozadu, kratkym prednim previsem a vahou zadku auta. Ale to je ovsem uz akademicka diskuze, co clovek, to nazor, takze peace :-)

     
    Komentář ze dne: 15.02.2006 12:36:45     Reagovat
    Autor: sswed - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    mel bych vytku k sedackam a bezpecnosti volva.
    existuje totiz vuz, kterej o krucek prekona konstrukci sedacky a bezpecnost u volva. ovsem znacku neprozradim. zasveceni vedi, nezasveceni by neverili:-).

    o pohodli a motorizaci uz ani nemluve

     
    Komentář ze dne: 15.02.2006 15:38:26     Reagovat
    Autor: scryper - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    takovy prispevky mam nejradsi...

    pokud to je narazka na inzerovane hvezdicky na plakatech jedne fr automobilky, tak prave ze zasveceni vedi sve...;-)

    a pokud ne, tak by me to docela zajimalo;-)

     
    Komentář ze dne: 15.02.2006 16:32:47     Reagovat
    Autor: sswed - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    no tak jo, kdyz chces. ale nechce se mi tu moc polemizovat.

    jako nejbezpecnejsi automobil na svete byl vyhodnocen model znacky saab.
    specifika sedacky jsou vyborny. pri tenkym profilu nabizi vyborny pohodli, usetri misto, pricemz konstrukce bezpecnosti sedacky neni dodnes prekonana. ale jedine to vyzkouset. proto se mi tu moc nechce rozebirat:-).


     
    Komentář ze dne: 16.02.2006 00:03:14     Reagovat
    Autor: scryper - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    no tak to opravdu radsi nebudeme rozebirat...saab mam rad, ale...no nic...byl by z toho akorat flame:-)

    Komentář ze dne: 12.02.2006 22:32:53     Reagovat
    Autor: krupica - Neregistrovaný
    Titulek:mokry sen
    Kebyze nasadnem do takeho auta, tak tiez asi budem vyzerat stastne ako 5 rocny chlapec s novym legom, a padne mi sanka a sama odide, ale radsej by som si to napisal do dennicka ako sem. O com je tento clanok vlastne? Mozem vam vyrozpravat pocity z toho, ako som sa dnes rano vysral a nebude to o nic horsie. Dozvedel som sa z toho asi tolko, ze nic.

    Komentář ze dne: 13.02.2006 09:26:48     Reagovat
    Autor: zbyndour - Neregistrovaný
    Titulek:
    Gratuluji k nadseni. Sami zamestnanci automobilky BMW z teto modelove rady jiz tolik rozjasani nejsou, jak jsem mel moznost v Risi zjistit. Je to pro ne jeden z dalsich neuspesnych pokusu, jak se priblizit standardu znacky Lexus.

     
    Komentář ze dne: 13.02.2006 20:12:22     Reagovat
    Autor: max-max - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    nebudu daleko od pravdy, kdyz si tipnu, ze ste majitelem Lexusu nebo obdobne japonske snahy o kopirovani nemecke presizni tridy?

     
    Komentář ze dne: 13.02.2006 21:36:34     Reagovat
    Autor: michal - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Taky bych to videl podobne, nehlede na to ze posledni pokusy lexusu jsou az nechutne v detailech okopirovane BMW.
    jako celek je to ale pekne, to nepopiram.

    Komentář ze dne: 13.02.2006 10:41:45     Reagovat
    Autor: mikevr6 - Neregistrovaný
    Titulek:to jsem presne cekal
    ty komentare opravdu stoji za to,jste tady opravdu banda zamindrakovanejch kretenu co umej jenom plivat na vsechno okolo sebe

    Komentář ze dne: 13.02.2006 11:11:21     Reagovat
    Autor: vulgar von hulwaath - Neregistrovaný
    Titulek:pokud si d-fens
    mysli ze tento clanek sem patri, tak s nim muzeme nesouhlasit, muzeme o tom diskutovat (resp. nadavat si do socek/snobu), ale to je asi tak vsechno co s tym muzeme delat. Podle zasady "kdyz nemuzes rict neco peknyho, nerikej nic" nic na to jeho rozhodnuti nerikam. Vitezstvi zdar!

    Komentář ze dne: 13.02.2006 14:51:56     Reagovat
    Autor: FPT - Neregistrovaný
    Titulek:?30d
    měl jsem možnost absolvovat jednu průměrnou cestu (cca 400km) s rok starým 330d s M paketem. z toho auta jsem měl celkově tak nějak rozporuplné pocity (nejvýraznější asi ten, že je to "kurva malý!"), ale ten motor mě vyloženě zklamal. nevím, co jsem čekal od dieselu, asi jsem byl zmaten propagandou, ale je pravda, že moje 15 let starý 2.3t s o poznání větším autem hýbe výrazně líp. je sice pravda, že je taky o trochu silnější (147kw vs. tuším 132 nebo kolik má ten bawec), ale stejně... byl to hroznej rozdíl.

    jediný, co by tomu mým autu slušelo víc, je holt ten zadní náhon.... |:

     
    Komentář ze dne: 13.02.2006 17:57:18     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: ?30d
    Tenhle motor ma ale 170kW :-) Vetsi neznamena tezsi - ja mel Volvo V70 model 2004 a ten vazil 1695kg. Dnes mam BMW330xdT, a ten vazi 1795kg. Ale mas pravdu, je to fakt mensi (pri skoro stejnem rozvoru). Je to dan za konstrukci auta, ktera neni soustredena na velikost kufru, ale jizdni vlastnosti (motor az za predni napravou apod). Jizda v obou autech je nesrovnatelna, V70 jede pohodlne, ale ochotu zatacet nevynika. BMW je tvrdsi, ale v zatackach by kolem Volva snad mohlo delat kruhy :-))

     
    Komentář ze dne: 14.02.2006 01:08:26     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: ?30d
    Vetsi nerovna se tezsi - souhlas. Moje auto je cca o metr delsi nez 3er a vazi taky 1800kg.

     
    Komentář ze dne: 27.02.2006 13:23:30     Reagovat
    Autor: tino - Neregistrovaný
    Titulek:Re: ?30d
    FPT: nojo, SAAB je SAAB ;o)

    Komentář ze dne: 14.02.2006 08:42:38     Reagovat
    Autor: ucho mucho - Neregistrovaný
    Titulek:BMW
    BMW je auto, které Vám udělá radost dvakrát. Poprvé když ho koupíte a podruhé když ho prodáte.

    Komentář ze dne: 14.02.2006 11:41:40     Reagovat
    Autor: ketr - Neregistrovaný
    Titulek:
    V Englandu se BMW přezdívá Black Manager Wish.
    Jo, jo původní obyvatelstvo Evropy je už asi významem ikony značky BMW přesyceno....

    Komentář ze dne: 14.02.2006 15:57:41     Reagovat
    Autor: Hanz - Neregistrovaný
    Titulek:
    kdo ma rad BMW a sportovni naftove svezeni, tak lze vrele doporucit BMW 330d popr. 330xd.... stejny motor jako v 7ce, ale o moc vetsi mrstnost..parada:-)

    Komentář ze dne: 14.02.2006 22:48:37     Reagovat
    Autor: ulf - Neregistrovaný
    Titulek:srovnání
    Jakožto majitel nižší třídy (330 xd) mohu po přečtení krátkého nic neříkajícího článku mohu konstatovat, že autor v tomto voze musel sedět opravdu jen krátce.
    I-Drive je skvělá věc, která vám umožní jednoduše přepínat mezi menu telefonu(který si zasunete do portu v loketní opěrce, takže nikde nepadá a nepřekáží v kapse), rádiem, satelitní navigací. Vše je nádherně přehledné a ovládání snadné a intuitivní. Barevný display je zasazen dosti hluboko v přístrojovém panelu, takže nehrozí ani odlesk od slunce. Jedinou nevýhodou je málo dat u navigačního datadisku v čr, například v našem 80tis. městě zná jen jednu ulici.
    Interiér: jediné co mi trochu vadí je příliš strohý a prakticky nepraktický středový tunel ale pokud si auto kupujete kvůli jiným vlastnostem a navíc srdcem (láska na první pohled) , tak se smíříte.
    Sedačky jsou naprosto skvělé! Nejen že mají naprosto skvělé vedení, ale oceňuji možnost nastavení hlouky podpěry stehen a no jedinečné je nahuštění sedáku, tak aby sedačka dokonale kopírovala vaše tělo. Auto pak dokonale cítíte a vlastně s ním srostete. Líbí se mi i posed - vlastně nohy jakoby musíte vsoukat pod palubní desku, sportovní dojem je dokonalý.
    3 l td 6 cyl motor je ten nejtišší diesel, který jsem kdy měl možnost olítávat. Zátah je neuvěřitelně mohutný, zejména při kick-downu a to jej zatím ještě neotestoval na plný výkon - mám doporučeno prvních 10 tis. netočit víc než na 4 tis. a navíc ani silnice teď v zimě nejsou na přízemní let zrovna to pravé. Aerodynamický hluk při mých zatím max 180 je nezantelný svoje dělají i fantastické pneumatiky Dunlop.
    Zde mám naprosto odlišné zkušenosti než autor.Na našich cestách podvozek a kola dost trpí, podvozek je dost tvrdý a tak při každé vymetené díře dost trpím i já. V žádném z předchozích vozů nebyly nárazy ve výmolech tak tvrdé a navíc nemohu třeba jezdit po D1 v některých úsecích vpravo, protože třeba na kostitřasu u Velkého Meziříčí si připadám jak kdybych si platil nějakou hrakací atrakci na Matějské.
    Jinak podvozek absolutně nemá chybu, sedí jako přibitý, x drive dělá z řízení potěšení. Zvláště teď na sněhu a špatném povrchu je neocenitelný. Mám najeto zatím malinko přes 6500 ale krom problémů s tvrdostí podvozku (za což mohou naše cesty) nemám jedinou výtku.
    Mylím si že by autor, než napíše článek měl vůz trochu poznat, jinak je to absolutně o ničem. A editor by měl zvážit, zda něco takového co nepřispívá kvalitě webu vůbec zveřejnit.

     
    Komentář ze dne: 15.02.2006 13:39:19     Reagovat
    Autor: Rolf - Neregistrovaný
    Titulek:Re: srovnání
    díky za reakci, od skutečného uživatele BMW potěší. Ve voze jsem seděl opravdu jen krátce (bohužel), což na začátku ovšem přiznávám. Ale chtěl jsem se podělit o pěkné pocity, které jsou z Vás mimo jiné taky cítit...Ale jak vidno, nebyl to dobrý nápad.

    Ovšem jsem poněkud zaražen porovnávání zkušeností z Vaší řady 3 vs. 7, tedy zcela rozdílných vozů....

    Pokud jste např. zkušenost s IDrive myslel tak, že ve Vaší 3 je IDrive dobrý (?),tak v nižších řadách je dobrý a zjednodušený právě proto, že je v řadě 7 překombinovaný. Což výrobce přiznal mimo jiné i tím, že jej do nižších řad zjednodušil.
    No a i bez studia materiálů BMW bych si tipnul, že zkušenosti s podvozkem máte jiné proto, že podvozky jsou zkrátka jiné (mimo jiné naladěním). Což mi přijde vzhledem k rozdílným třídám vozů přirozené..

    Suma sumárum, já o voze- vy takřka o koze,tato reakce tedy asi taky nebude pro web tak přínosná, jak se tváří:-)

     
    Komentář ze dne: 15.02.2006 15:02:03     Reagovat
    Autor: ulf - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: srovnání
    Aha, já jsem netušil, že i-drive je v řadě 7 a vřadě 3 rozdílný. V sedmičce jsem seděl kdysi snad před 10 lety a popravdě řečeno mi připadne jako auto pro staré dědky, takže mě neuchvacuje už z principu. Vlastně je to jediné BMW které se mi vysloveně nelíbí, dávám ho na roveň vozům ze Stuttgartu (těm s trojcípou hvězdou).
    Jinak uznávám, nechal jsem se vytočit, protože vy opěvujete podvozek, zatímco já nadávám (tedy ne na podvozek ale na cesty). Pokaždé když vymetu jámu a jako že vymetám často, tak bych silničáře, nebo spíše ty, co o opravách rozhodují ZABÍJEL. Koupíte si auto za ne zrovna levný peníz, platíte daně tomuhle zkurvenýmu státu a odměnou je zničené auto a výsměch od odpovědných za stav. Nota bene, když něco provedete vinou stavu cesty, tak jste podle fízlů měl situaci předvídat.
    Ale zpětk meritu věci. Chtěl jsem jen napsat, že by mělo určitě větší smysl napsat článek po větší zkušenosti s vozem a s větším početem údajů.

     
    Komentář ze dne: 15.02.2006 16:16:16     Reagovat
    Autor: Rolf - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: srovnání
    Co se týče vzhledu, tak pokud bych si měl vybírat v řadě 7, tak nová generace by to u mě také nebyla, po pravdě řečeno, i u řady páté bych si dokázal představit vhodnější např. zadní část. Zkrátka celá minulá modelová řada mi připadla jaksi "charakternější":-)
    Parodie na cesty, po kterých se u nás jezdí, snad ani nelze komentovat. Vždy když trefím nějakou tu past na mamuty tak si vzpomenu např. na Gripeny a podobně nutné věci.Ale jak poznamenáváte, silničáři na vině nejsou. Shodou okolností jsem měl tu čest vidět zimní "plnou polní" silničářů udržující Ecce Homo a přilehlé "x" kilometrů v kopcovitém okolí. 1 Tatra a dvě stařičké Liaz (spíše Škoda)......
    Ale BMW 7 i jámy pohodlně "žehlí". Je otázka, jak moc se to poté projeví v servisu:-))
    K testu by se možná více údajů hodilo, ale to jsem nechtěl, těch visí na netu všude dost. Zkušeností by se více určitě hodilo, bohužel nebyl prostor. Bohužel:-)
    Dokonce mnoho čtenářů nezachytilo onu nadsázku, místy vloženou. Možná by ale pochopili, až by se svezli:-))
    V každém případě Vám přeji mnoho příjemných kilometrů ve Vaší "3".

     
    Komentář ze dne: 15.02.2006 17:17:03     Reagovat
    Autor: ulf - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: srovnání
    Takže pokud jste ze Šternberka, tak řeknu jen toto: kdyby tam bylo děr ještě víc a jistý Motl Miroslav si na nich zlomil minimálně vaz, tak budu nejšťastnější člověk na světě.
    A Vám samozřejmě přeju jen dobré cesty a pohodové lidi kolem.

    Komentář ze dne: 16.02.2006 00:21:36     Reagovat
    Autor: tydýt - Neregistrovaný
    Titulek:..
    Ahoj. Měl jsem možnost cca dva měsíce používat faceliftovanou verzi, báj očko půl roku starou, také s 3D motorem a mohu říci, že je to velmi specifický vůz. Jako řidič v turistickém ruchu se živím cca 7 let a mám možnost srovnat třeba s MB-S předposlední verzí i se zcela novou nebo s US Lincolny. BMW má rozhodně dostatečně silný motor, ale není z kategorie všeho schopných raket a při potřebě prudké akcelerace při předjíždění např. do kopce na kratším úseku mne párkrát přivedl do infarktového stavu, poněvadž mu trvalo nemile dlouho, nežli se dostatečně vytočil a to i v režimu sport. Stabilitu má skvělou a pro byznysmana, který chce pouze pohodlně plout krajinou, nebo nerušeně smažit i několik hodin po dálnici určitě dobré. Máte pocit, že pilotujete vznášedlo a se silnicí nemáte kontakt. Jen horší okresky s dírami Vám dají poněkud za uši i v režimu Max.komfort. Hmotnost a nízkoprofilové gumy s tuhým podvozkem to prostě nepoberou. Vynikající podvozek může být ovšem pro mnohé zároveň slabinou vozu. Obvykle se časem řidič naučí vnímat, co se děje s jeho autem i skrze sedačku a skrze své tělo a bohužel díky geniálnímu podvozku je mu tato schopnost v BMW nanic, protože odezva je do těla prakticky nulová a může to být komplikace, protože čekáte, co přijde a ono nepřijde nic kromě zatáčky, ve které jste najednou moc rychle. Navíc je BMW7 typickým představitelem auta, ve kterém si hovíte s jednou rukou na volantu, máte dojem, že jedete příjemných 120 a při pohledu na tacho zjistíte, že jedete 190. Párkrát jsem se takto vytrestal při jízdě podle navigace a potřebě sjet na výjezdu z dálnice. BMW je prostě tak dobré, až je i trochu nebezpečné a chce to čas a opatrnost, nežli se bezpečně sžijete. Multifunkční čudl je kapitola sama o sobě a věnoval jsem tomu půlden, abych pronikl do tajů tohoto zázraku (bez manuálu). Blbé je, že jedete-li třeba dlouho po dálnici a máte pravou ruku položenou přes středovou konzoli skrzevá odpočinek, na 99% si samovolně položenou rukou vypnete třeba navigaci. Nová verze MB-S classe má tenhle knoflík všech knoflíků daleko lépe propracovaný s jednodušším a intuitivnějším ovládaním a je i položen níž, takže nehrozí samovolné vypnutí použitého programu. Motor má jednu lahůdku a to když zvolíte režim Sport. Zvuk zhrubne, začne to brumlat a feeling je velmi agresivní. Víc jsem tento jev nezkoumal, ale při otevření kapoty motoru je na hlavě vidět zajímavá pochromovaná trubka s mřížkou a celé to vypadá, jako by se tam skrývalo druhé sání vzduchu přes otevřený KN filtr. Nevíte někdo, jak je to doopravdy? Se sedačkami se dá opravdu čarovat a jsou pohodlné pro kohokoli, ať je tlustý, hubený, malý nebo bidlo. Můžete se v nich rozvalit jako v UScars, nebo se zamknout jako ve sportovních Recarech na míru. Proti např. předposlední verzi S-classe je to vůz o jednu kategorii výš, naopak poslední verze MB-S je mnohem příjemnější, nežli BMW7. Pokud bych byl "za vodou" a chtěl tip top káru, rozhodně bych dal přednost před BMW7 poslední verzi MB-S. Je mnohem snažší na ovládání, no, chce to zkusit. Navíc BMW7 je paradoxně přívětivý k řidiči, ale zadní sedačka, kde obvykle sedí important persona ( prostě ředitel, kterému to patří) dá sedícímu mnohé sežrat a to co můj šéf v klidu absorboval ve starším MB-S, to ho v BMW7 štvalo. Takže BMW7 je zvláštní kombinace luxusu i sportu a nejsem si jist, jestli úplně nejlépe namixovaná. Neoddiskutovatelná je image, pokud si ji jako já neporušíte nastupováním do vozu a nezpůsobíte si lehký otřes mozku úderem o hranu střechy. (mám 189cm) Ale celkově si nejsem jist, komu je tento vůz primárně určen. Ředitel na zadní sedačce toho moc nenapíše (sám jsem vyzkoušel a fakt mě to negativně překvapilo), na závoďák je to moc těžký a podvozek je chytrý až moc. Možná je to na dlouhé rychlé přesuny po deutsche higways, snad pro někoho, kdo jezdí denně Praha-Brno. V černý pro mladý hejsky s vohuleným tuc-tuc. V Německu se mi s tím jelo dobře i po sedmi hodinách (cca 700km), ale na pružnost a lehkost bych rozhodně dal přednost v Čechách novému MB-S. Howgh

     
    Komentář ze dne: 16.02.2006 00:29:37     Reagovat
    Autor: tydýt - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Poznámka
    P.S. Při listováni chlívkem jsem zjistil, že tu cca před půl rokem už nějaký Tydýt psal, tak to teda nejsem já, jo. To je jen shoda, jo. Tak to jen tak na okraj :o)

     
    Komentář ze dne: 16.02.2006 00:53:23     Reagovat
    Autor: tydýt - Neregistrovaný
    Titulek:Re: A ještě jedna historka :o)).
    Ještě jeden příběh :o))) Jste-li zvyklí jezdit v MB-S, kde parkovací senzory fungují permanentně i vpředu, tak v BMW7 tomu tak není a chcete-li je použít, musíte si je zapnout. Já jsem při výměně služebního vozu z MB na BMW díky tomu při parkování před luxusním hotýlkem s cenou 280 Euro za noc lehce buchl do zdi. Na omluvu mi snad slouží, že to bylo po 700km dlouhé cestě a ve slunečních brýlých, kde je značně omezeno 3D vidění a pořád jsem čekal na to pípání, ale stejně jsem si připadal jak debil.

    Komentář ze dne: 08.05.2006 22:42:27     Reagovat
    Autor: kotik - Neregistrovaný
    Titulek:BMW
    lidilidi... ridil jsem mnoho aut. skoro vsechno co v cr jezdi. můj kamarad - redaktor sveta motoru mi to umoznil. jel jsem napr. v A8, S klasse, Daimler double six, TT, Saab Aero, ve spouste audin a baworáků (mercedesy taky, ale nemam je moc rad - jsou nudný)

    rídil jsem toho moc, ale BMW je BMW. Je to neopakovatelné, jedinecné. Kdo poznal bmw (pisu poznal, ne "jen okusil") uz nechce jinak. at presednes z cehokoli do bmw - muze to byt i passat ve fullu - nebo otcuv vel satis, lexus - cokoli, BMW proste poznáte. je to uplne jiny, proste LEPSIIIIIIIIII!!!

    Komentář ze dne: 12.01.2008 04:04:43     Reagovat
    Autor: unterfuhrer - Neregistrovaný
    Titulek:jen tak dal
    D-Fens is unsere Fuhrer! So waiter, D-fens!

     
    Komentář ze dne: 12.01.2008 07:36:01     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re: jen tak dal
    Možná kdybys to napsal správně německy, tak bych tomu rozuměl. Takhle je z toho než die schwarze Liste.

     
    Komentář ze dne: 12.01.2008 10:33:10     Reagovat
    Autor: Childeater - Childeater
    Titulek:Re: Re: jen tak dal
    Hm. Unser Führer. Ist místo is. Weiter so místo so weiter.

    Všechno s lingeou prostě nepřeložíš...:-))

    Možná to ale byla přesto neobratná lichotka...:-))

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.