Komentáře ke článku: Pumpičce zdar! (ze dne 06.06.2015, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
"Nad cyklisty se začínají stahovat mračna, která jsou zlověstná. "
Jsem dost skeptik. Nebo realista?
Dokud do yoho potecou penize a budou se delat dotovane cyklovopicarny od stezek az po znaceni v kdejakem lese, tak bude slunecno. O to se penezovodci postaraji.
|
|
|
Tak pokud začnou cyklisti dohánět motoristy v mrtvolách... A že jim piráti silnic půjdou naproti, jak se obmňují rezavé plechovky za auta. Tak s tím mocný stát asi bude muset něco dělat. Taková kontrola alkoholu a povinné výbavy kola v sobě skrývá i finanční potenciál. Ale nechci moc napovídat.
|
|
|
Pumpickari, i kdyz jsou curaci, tak ale maji mocne lobby. A je nich vice, nez motorkaru.
Problem motorkaru je v tom, ze jsou vice free, takze na hodne veci serou. Salamovou metodou se pak nechaji dotlacit kamkoli.
Pumpickari jsou naopak velmi aktivni, takze maji naskok.
Chtelo by to, aby se na ministerstvo dopravy a vnitra dostali lide, co maji chalupu nekde u pumpickarskeho raje, nokomu pumpickar poflusal auto a dite jim malem srazila pumpicka na chodniku. Pak by to zacalo mit grady.
|
|
Za pět.
Východiskem je jenom pár titulků (ani neopatřených hyperlinky na média či jiným "aspoň trochu důvěryhodným" zdrojem) – kdybych je nebyl četl, jak bych asi měl vědět, že si je autor nevymyslel?
–> Chabé.
Pointu to má, ale byla tisíckrát vyřčena v článcích minulých.
–> Zbytečný článek.
Formální styl článku "heje Karle, tady u píva mě něco napadlo"
–> 5 bez milosti.
|
|
|
Neříkejte mi, že na tento článek se autor po dopsání podíval, řekl si, že to je po všech stránkách geniální Meisterstück, kterému se nedá vůbec nic vytknout, a poslal to do "redakce" D-FENS, neboť na osobní blogísek to je příliš impozantní.
|
|
|
|
Podle mých zkušeností z mého okolí nikoli. Těch mých pár známých cyklistů jezdí autem zcela bezproblémově, ale jakmile obléknou upnutý obleček a sednou na kolo, jako by se jim mozek přepnul do zcela jiného módu a začnou se chovat jako prasata :-( Proč se tak děje netuším a nijak mi ani nepomohlo, když jsem s jedním takovým jeden čas sdílel kancelář a několikrát s ním na toto téma zavedl řeč.
|
|
|
Na tom není nic překvapivého, stačí si připomenout, jak se chovají leckteří chytří a vzdělaní lidé, při sledování fotbalu, hokeje či jiné oduševnělé činnosti.
Přepnou režim
|
|
|
Presne. Navic se plechovkach po switch over do rezimu pumpicka dostava ze skupiny opovrhovanych do skupiny protezovanych, takze muze okamzite lecit komplexy typu "dneska mne tri hajzlove predjeli, protoze moje Fobie uz netahne, ale te to dam sezrat deseti jinejm plechovkarum".
|
|
"Nemělo by se to začít regulovat? "
ať už je to myšleno s nadsázkou nebo vážně, tak myslím, že nemělo. v současnosti je dostatek prostředků je umravnit, ale sere se na to. proč volat po dalším utahování šoubů? mám pocit, že švestky můžou cyklisty buzerovat již nyní - jízda na chodníků, po přechodu, bez osvětlení, na červenou...
trochu mě to připomíná takové to "já platím vysoké daně, ať je platí i ti ostatní" místo toho, aby dotyčný řešil snížení svých daní.
ono vůbec pozoruji víc a víc, že místo aby lidé řešili svoje sračky, tak volají po tom, aby v těch sračkách byl i někdo další - ideálně všichni.
luc
|
|
JO ani mi nemluvte, v Brně vede podél řeky kníničská, toho času čtyřproudová výpadovka s hustým provozem. Podél ní byla vybudována cyklostezka.. a každej den když jedo du práce nebo nazpět na té silnici potkám nějakýho buzeranta na kole, co je pro něho o dva metry vedle vedoucí cyklostezka moc soft a on to těm zlým autůům ukáže.. a tak se kolečkuje prostředkem pravýho pruhu, zdržuje a prudí. A s takovou tu chamraď respektujte...
|
|
Je tohle normální?
¨http://brno.idnes.cz/nehody-brno-dalnice-d1-nehody-na-d1-dopravni-nehody-vyskov- jihomoravsky-kraj-1b5-/brno-zpravy.aspx?c=A150607_105532_brno-zpravy_kol
Opravdu by se mělo začít něco dělat. Zatím se státní a policejní šikana vozí po řidičích.
|
|
|
Vyhrát letošní Bouchal Cup a získat nominaci na Darwinovu cenu v jednom momentě, tomu říkám efektivita.
|
|
|
To je tezky, dneska uz se do cyklostezek rvou takovy prachy, ze jeden tudle ani nevi, jak je vlastne cyklostezka spravne siroka.
|
|
|
Ono je to s těma cyklostezkama taky na hovno.
Čistých "cyklo" je málo, nejčastější je "pěšo/cyklo".
No a na tu jako cykloun nemusíš povinně, i když vede podél silnice. A je to dobře, že nemusíš, protože na takové pěšo-cyklo se motají pejskaři, bruslaři, rodinky co učí nebožátka držet balanc na odrážedlech, pár kilometrů po takové "rekreační" stezce je psychicky i fyzicky náročných.
Dělat čisté cyklostezky je nákladné, a vzhledem k počtu cyklounů, co opravdu jezdí a jen se neproducírují o víkendech by to byl nesmysl.
Dobrým řešením, co je vidět leckde v Německu nebo Francii je obslužná komunikace vedle státovky, je určená převážně pro zemědělské stroje, kterése nemotají po silnici, a na kole se po nich jede taky fajn, protože nepatrný provoz, a zase ani na kole nepřekážíš na státovce. Ale to chce snad ještě víc peněz, než ty cyklovopičárny, co se staví u nás.
Pro nás, cyklodálkaře, je asi nejlepší dobrá normální silnice s širokou krajnicí. Bohužel povrch krajnice bývá dost hrbolatý, tak se i na kole šineš po hladké vozovce.
Tady chce zapojit rozum a zrcátko. Když vidím, že ten ve fáru za ,nou mě může obejet aniž by musel nějak brzdit či manévrovat, zůstanu na hladkém, když vidím, že předjet nemůže, uhnu mu na tu hrbolatou krajnici, nebudu jej prudit.
Dá se tak jezdit, můžeme se na silnici srovnat, a nemusíme si přitom nadávat. Když jedeš s naloženým kolem 160 km denně pár dní za sebou, hledáš cestu, jak šetřit síly, a nemáš sebemenší chuť se s nějakým divochem za volantem pasovat nebo hrát machra.
|
|
|
Od kdy nemusí cyklista na cyklostezku povinně, když je určená i pro pěší? Žádnou takovou vyjímku jsem v § 57 nenašel. To je nějaká urbanlegends?
|
|
|
|
Můžete mě prosím navést? Asi neumím dobře hledat v zákoně a opravdu mě to zajímá. Děkuji.
|
|
|
Fakt, jo? Ať hledám, jak hledám, tak jsem nic takového explicitně vyjádřeného nenašel. Není to náhodou jen výmluva, jak se vyhnout motání se mezi ostatními uživateli stezky?
|
|
|
|
Hustý...
Obávám se ale, že trauma bude mít řidička ne z toho, že přejela cyklouše, ale z opicejního vyšetřování, které bude probíhat tak, jako by ona byla vina a musela dokázat svou nevinu.
Nakonec to loutkovej soudce, po zpracování znalečáku od zmrdem Vémolou ovládaného ÚSI Brno, rozsekne tak, že řidička jela 132-145 km/h, ale Zafira svítí potkávačkama tak daleko, že bezpečná vzdálenost pro zastavení je 80 kmh, tudíž se paní dopustila zabití z nedbalosti, protože jela minimálně o 52 kmh rychhleji než bylo bezpečné bez toho, aby si byla jistá, že se nic nestane a tedy má na smrti cyklisty spoluvinu, protože kdyby jela přiměřeně tomu, kam vidí, mohla nehodě zabránit...a mohla tam být třeba i neosvětlená překážka v podobě jinho vozu atd.
cyklistova spoluvina je pak v tom, že jel neosvětlený, bez reflexních prvků a po konmunikaci, kde nemá co dělat.
rodina zyklobuzny dostane dle NOZ od pojišťovny polovinu z 240.000,- na hlavu příbuzného v přímé linii, majitelka vozu dostane hovo, neb škoda, která vznikne konáním poškozeného, který u toho zemře je nevymahatelná, jelikož jeho příbuzní se ničeho nedopustili a tak není možno je trestat.
Konec, šmytec...co mi to jen připomíná?
8o(
|
|
|
No, ten vyklad odskodneni autarky se mi uplne nezda, bo ten artista akrobat mel zcela jiste nejaky majetek, takze holt pani bude soucasti dedickeho rizeni. Nehoda vznikla jeste za zivota akrobata a tudiz se na ni naroky v ramci dedictvi vztahuji.
Nebo se pletu?
|
|
|
Pleteš se.
Akrobat způsobil nějakou škodu paní, no ta není z žádného zákonného důvodu součástí dědického řízení, které navíc skončí dřív než soud s řidičkou. Není se tedy kam obrátit s občanskoprávní žalobou, nebo žalovat všechny příjemce dědictví...a jsme zase u toho, že její škoda není pohledávkou po mrtvém.
Civilně řečeno, dotyčný způsobil škodu a dostal za to trest smti. S pocitem satisfakce vyvolaným tímto zjištěním se pak můžeš jít leda tak vyfotit.
Mě po nehodě zůstal účet asi na 250.000 Kč a i když to soudce Martin Vrbík rozsekl socialně spravedlivě jako spoluvinu, pozůstalí dostali půlku odškodnění od pojišťovny, já dostal hovno, protože zyklista není ze zákona pojištěn a neměl jsem se ani s kým soudit...naopak se pozůstalí se mnou pokoušeli soudit o milion v OP žalobě, protože paní stmelovala rodinu, živila ji atd. V tom neuspěli.
|
|
|
Jak napsal předřečník, pleteš se. A aby to bylo ještě zamotanější a víc k nasrání, tak pumpičkář může klidně přežít a když se soudce špatně vyspí, tak dostaneš velký kulový.
Osobní příklad. Kdo to trochu zná Brně, tak určitě ví o podjezdu železniční tratě na ulici Poříčí mezi halou Rondo a autobusovým nádražím na Zvonařce. Tak v tomhle podjezdu jsem při jízdě směrem k autobusovými nádraží potkal kolistu, který zrovna neměl nic lepšího na práci, než to vzít protisměrem. Výsledek jeho akce byl kolista dolámanej na JIPce, VW Crafter, půjčený od zaměstnavatele, bez pravého zrcátka a já lehčí o necelých 9 tisíc na spolučásti za nový vyhřívaný zrcátko a 4 tisíce, za půjčení další dodávky z půjčovny, protože stěhování se fakt nedalo odložit.
Benga měla naštěstí jasno, nic nevymýšleli a vinu určili jasně, jenže ten idiot neměl ani pojištění domáctnosti, z kterýho by šla škoda, při správné konstalaci pojistných podmínek, uhradit a při pokusu dostat to z něho občanskouprávní cestou, soudce rozhodl, že kolista byl již potrestán dost a hotovo.
|
|
|
|
Ne, neodvolal. Vím, že za to budu tady asi označen několika nelichotivými výrazy, ale než byl vynesen rozsudek, tak se dosti změnily rodinné okolnosti a já už neměl náladu ani sílu ve sporu pokračovat.
|
|
Nebylo by lepsi zrusit povinne ruceni motoristum, nez ho zavadet cyklistum ?
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Pumpičce zdar!
|