D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Jezdíme na bubliny!
    (ze dne 15.04.2012, autor článku: D-FENS)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 15.04.2012 20:51:47     Reagovat
    Autor: I.R. - Radek
    Titulek:čuměl jsem na to s votevřenou hubou
    a hlava mi to nebrala

     
    Komentář ze dne: 16.04.2012 07:29:34     Reagovat
    Autor: ! - iFos
    Titulek:Re: čuměl jsem na to s votevřenou hubou
    O té reportáži jsem četl už i na Psu, ale samotnou reportáž jsem samozřejmě neviděl - máte na ni někdo přímý odkaz, ať se nemusím hodiny prodírat sračkama, jen abych našel tuhle perlu?

    Komentář ze dne: 15.04.2012 21:12:07     Reagovat
    Autor: martinus26 - martinus26
    Titulek:
    a čo tak radšej vyskúšať nitrometán :)

     
    Komentář ze dne: 15.04.2012 21:26:13     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re:
    +hydrazin u vozů s červeným ičkem

     
    Komentář ze dne: 16.04.2012 13:08:58     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re:
    To je validni marketingova idea, autu do doda stavu, navic pokud to bude prosakovat skrze drobne otvory na vstrikovacim zarizeni a prochazet do kabiny, tak to zafunguje jako dezinsekce vozu a taky zbavi ridice depresi.

    Komentář ze dne: 15.04.2012 22:04:52     Reagovat
    Autor: Karkulka - Karkulka
    Titulek:bubliny...
    K těm vodíkovým vozům (ano vím že zde se jedná "jen" o příměsi)

    Mně u těch debat o "bublinách" baví vždy lidé, co mají tu veselou představu že ten vodík se získá elektrolýzou, pak z toho v autě vznikne voda, a bude to děsně levné. Nějak jim uniká, že pokud stát vezme 20 Kč z litru benzínu tak u vodíku se o ty peníze nepřipraví

    Ono na tom vodíku není ani tak veselé to, že se stejně získává spalováním zemního plynu, a že i v případě elektrolýzy by se EE získávala z jaderek takže by zelení měli trable co podporovat. Co je podstatně veselejší, při teplotách pod nulou se ta pára ochladí a zkondenzuje na vozovce kde se vytvoří naprosto perfektní zrcadlo... ;)

     
    Komentář ze dne: 15.04.2012 23:25:57     Reagovat
    Autor: Rs. - Rs.
    Titulek:Re: bubliny...
    Naopak, byla by to možná jedna z mála reálných využití větrníků a solárek, které by mohly vyrábět kdy chtějí a dokonce by se k nim nemuselo tahat ani silové vedení.

     
    Komentář ze dne: 17.04.2012 05:34:53     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: bubliny...
    Na absurditu ste si pripravil absurdny argument, aspon co sa tyka vasho posledneho bodu: produktom spalovania uhlovodikovych paliv je voda a CO2. Len si vsimnite vodu lejucu sa zo studenych vyfukov. Zrkadlo na cestach kvoli tomu nevznika. Ked vznikne, priciny su inde.

    Komentář ze dne: 15.04.2012 22:15:16     Reagovat
    Autor: Ebo - Roman
    Titulek:..stejně
    ..nejlepší jsou magnety na polarizaci molekul paliva.. co si nacvaknete na benzinové či naftové potrubí :-D

     
    Komentář ze dne: 15.04.2012 22:36:27     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re: ..stejně
    Teď se taky dají pořídit magnety na sání k polarizaci vzduchu.

     
    Komentář ze dne: 15.04.2012 22:45:45     Reagovat
    Autor: speedy - speedy
    Titulek:Re: Re: ..stejně
    taky turbonator není špatná věc :-)
    http://www.sportovniautodoplnky.cz/motor/turbonator/

     
    Komentář ze dne: 15.04.2012 23:17:42     Reagovat
    Autor: dfens - D-FENS
    Titulek:Re: Re: Re: ..stejně
    Já myslím, že tohle skutečně spotřebu snižuje a hodlám uvést na trh Bramborátor. To je zátka vyrobená z brambory, která se narve do sání a zcela znemožní motoru nasávat vzduch. Při prudkém sešlápnutí plynu se nestane nic a tím spotřeba velmi klesne. Kromě toho snižuje opotřebení turba a váhy vzduchu.

     
    Komentář ze dne: 15.04.2012 23:23:27     Reagovat
    Autor: Rs. - Rs.
    Titulek:Re: Re: Re: Re: ..stejně
    A nemá někdo už registrovaný konkurenční doplněk, fungující podobně ale aplikovaný do výfuku ?

     
    Komentář ze dne: 15.04.2012 23:24:51     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: ..stejně
    Možná by stálo za úvahu rozvést ten nápad s flatulujícím křečkem. Metan přece taky hoří... Kdyby těch křečků bylo dost a nakrmili se třeba hrachem... :-D

     
    Komentář ze dne: 16.04.2012 01:48:35     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: ..stejně

     
    Komentář ze dne: 16.04.2012 13:53:10     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Re: ..stejně
    slušné. a kdyby se to připojilo k ňáký hřídeli, třeba nylonkou k vodní pumpě, která je vlastně vnitřně chlazená nemrznoucí směsí, takže by nehrozilo přehřívání - je z toho normální Otto´s total compressator :o)

     
    Komentář ze dne: 16.04.2012 12:17:10     Reagovat
    Autor: RIK - RIK
    Titulek:Re: Re: ..stejně
    Mne se podobne napady hrozne libi. Podporuje to Darwinuv princip v obchodu :)

    Osobne nejvic se mi libil tenhle napad, zejmena vhodny do Vychodni Rise ...

    http://www.nucleostop.de/


    Komentář ze dne: 15.04.2012 22:28:47     Reagovat
    Autor: Rs. - Rs.
    Titulek:TV
    No, koukám, že si asi ten přístroj pořídím. Mám na mysli TV. Co tak zvenčí pozoruji průsaky, tak to nejlepší se nejenom vrátilo, ale dokonce i pomnožilo.
    Po přečtení článku DF se cítím kulturně a informačně ochuzen.

     
    Komentář ze dne: 15.04.2012 23:58:43     Reagovat
    Autor: Redik - Redik
    Titulek:Re: TV
    D-FENS opet prispel k zatraceni dalsi duse, rikate :)

    Komentář ze dne: 16.04.2012 03:11:41     Reagovat
    Autor: Yokotashi - Neregistrovaný
    Titulek:chuda smes
    Cela idea jizdy s chudou smesi ma jednu vadu. Smes vodiku a vzduchu je zapalitelna az od urcite koncentrace vodiku (tusim, ze 4%), takze nejchudsi mozna smes mi vysla pro 1.3l motor a nejake normalni otacky (2000, nebo 3000 - pocital jsem to asi pred rokem) na 35 kW tepelnych. Tj. cca 11-12 kW mechanickych. Coz je u 43kW motoru docela dost.

    Pokud by se dodavala smes ziskana elektrolyzou, tak bude pomer sice o neco lepsi (diky O2), ale rozhodne ne natolik, aby to vyrovnalo ucinnost procesu ETAmax=0.33*0.5*0.5=0.0825, kde 0.33 je ucinnost spalovaciho motoru, 0.5 je ucinnost klinoveho remene a odflaknuteho alternatoru (tam by prostor pro zlepseni byl) a 0.5 je ucinnost elektrolyzy (vysokoteplotni ma lepsi ucinnost, ale mam pocit, ze to chodi az to cca 1200-1300 K, takze je to irelevantni).

    Pokud uz by byla k disposici energie pro elektrolyzu, kterou nedodava bezici spalovaci motor, je rozumnejsi napriklad nahradit alternator BLDC motorem, klinak ozubenym remennem a poslat to na kola s ucinnosti 90-95% misto 5-16%.

    Komentář ze dne: 16.04.2012 08:21:25     Reagovat
    Autor: Hermann - hermann
    Titulek:machova bunka
    A to jste jeste nevideli tohle :-D
    http://dilna.aeroomni.com/html/machova_bunka.html

     
    Komentář ze dne: 16.04.2012 09:13:46     Reagovat
    Autor: lojza - lojza
    Titulek:Re: machova bunka
    "Zda buňka teče se pozná okolo 3-4 hodiny ranní. To je nejméně "orgonu" a buňka mele z posledního a pokud teče, motor se zastaví. "
    Ne, to je nejaky sofistikovany druh humoru, to nemuze byt prece mysleno vazne :-)))

     
    Komentář ze dne: 16.04.2012 17:34:43     Reagovat
    Autor: Hermann - hermann
    Titulek:Re: Re: machova bunka
    bohuzel je to mineno vazne, ten clovek na tom vydelava .. a spoustu bludu siri i v jinych smerech .. :-(

     
    Komentář ze dne: 16.04.2012 18:28:09     Reagovat
    Autor: hehehe - hehehe
    Titulek:Re: Re: Re: machova bunka
    Autor jest Járou Cimrmanem českého letectví, známá to figura...

     
    Komentář ze dne: 16.04.2012 19:59:27     Reagovat
    Autor: fuchimi.napichu - fuchimi.napichu
    Titulek:Re: Re: Re: Re: machova bunka
    pravdu díš ;)
    http://exotopedia.org/wiki/Pavel_M%C3%A1cha

     
    Komentář ze dne: 16.04.2012 20:42:34     Reagovat
    Autor: lojza.suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: machova bunka
    Wow...vyzivne:-)

    Komentář ze dne: 16.04.2012 09:02:20     Reagovat
    Autor: nautiluZ - nautiluZ
    Titulek:ano je to svindl, ktery ale parazituje na celkem legitimni myslence
    Myslence ktera by ovsem vyzadovala daleko vice vyzkumu a ve vysledku take daleko vice podpurne infrastruktury potrebne na vyrobu vodiku ... jediny rozumny masovy zpusob vyroby vodiku z vody je v soucasne dobe za pomoci jadernych reaktoru, k tomu by ale take byla treba velka rozvodna infrastruktura a tak dale a tak dale. Bohuzel/bohudik z toho take vyplyva to ze by se to vyplatilo jedine pri plnem spalovani (nebo jine metode generovani energie za pouziti) vodiku.
    To je jedna vec. Druha vec je ze ze vodik se pro "vylepseni" spalovacich motoru skutecne pouziva i ve sfere "neposuku" a ma to velmi dobre vysledky. Konkretne se casto pouziva u bezpilotnich letounu, ty k tomu ale maji od zacatku navrzene motory, ktere maji upravene spalovani, davkovani paliva a mnoho mnoho dalsich parametru, vcetne toho ze je jim zvysena teplotni a tlakova odolnost, coz je taky dela drazsimi a mnohem komplikovanejsimi na provoz. Vyuziti u beznych aut zatim neni prilis ekonomicky realne. Samozrejme tam pak neni zadny "zazracny generator", ale vodik se do motoru dodava z tlakove nadrze, do ktere musite vodik dodat z externi nadrze. V cesku s temito upravami motoru experimentovala firma Celerrimus

     
    Komentář ze dne: 16.04.2012 09:04:05     Reagovat
    Autor: nautiluZ - nautiluZ
    Titulek:Re: ano je to svindl, ktery ale parazituje na celkem legitimni myslence
    externi nadrze == externiho zdroje (jeste sem se nestihl poradne probudit)

     
    Komentář ze dne: 16.04.2012 12:59:27     Reagovat
    Autor: hehehe - hehehe
    Titulek:Re: ano je to svindl, ktery ale parazituje na celkem legitimni myslence
    Celerrimus, výkup rohů a parohů, jo...? :O)))
    A co by asi přinesl vodík za plus, když bude pálen v bezpilotním letounu?
    :D

     
    Komentář ze dne: 17.04.2012 21:35:05     Reagovat
    Autor: nautiluZ - nautiluZ
    Titulek:Re: Re: ano je to svindl, ktery ale parazituje na celkem legitimni myslence
    Vtipne o jakych shodach jmen se jeste dozvim. Celerrimus Systems je vznikajici firma zatim krome par eventu zamerenych na pomerne uzkou odbornou verejnost, se nikde neprezentuje a neprezentovala a tak to jeste nejakou dobu zustane

     
    Komentář ze dne: 17.04.2012 22:06:20     Reagovat
    Autor: hehehe - hehehe
    Titulek:Re: Re: Re: ano je to svindl, ktery ale parazituje na celkem legitimni myslence
    Něco jako pakouzelnej Steorn a jeho magnetický perpetuum mobile nebo současnej hit E-Cat, kterej teď bude několik desítek měsíců už-už na skoro v prodeji a pak to vyšumí za jakobyzáhadných okolností a určitě za tím budou ty nezbedný ropný kartely....?
    :O))

     
    Komentář ze dne: 20.04.2012 09:26:46     Reagovat
    Autor: CNNPRG - CNN
    Titulek:Re: Re: Re: Re: ano je to svindl, ktery ale parazituje na celkem legitimni mysle
    Ovšem E-Cat (jako projekt) vypadá sofistikovaně a úplná blbost to není, třeba to vyjde...

     
    Komentář ze dne: 20.04.2012 10:50:26     Reagovat
    Autor: hehehe - hehehe
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: ano je to svindl, ktery ale parazituje na celkem legitimni m
    Ovšem E-Cat je stejná kravina, jak auto na vodu nebo bublátory HHO pod kapotu. Studená fúze se nekoná a fake se šíří čím dál lépe, zvláš´t když nám přibývá inteligentních studentů různých pseudooborů.

    Komentář ze dne: 16.04.2012 09:04:54     Reagovat
    Autor: sodomka - karlos
    Titulek:Prima + Nova
    Už sem chtěl psát o tom, jak jste si spletli stanici, ale pak jsem zjistil, že error je jinde. Ten samý den dávala FTV Prima reportáž namlich tu samou. Stejnej "expert", bába mluvčí z HK atd. Že by nějakej komplot?

    A k tomu zklidňování: Kdyby byly v prd*eli ryby ...

     
    Komentář ze dne: 16.04.2012 13:10:00     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Prima + Nova
    Asi se v CTK zase vozrali.

    Komentář ze dne: 16.04.2012 09:26:50     Reagovat
    Autor: hehehe - hehehe
    Titulek:
    TV NOVA a TV Prima se snaží bojovat za vyšší zisky ropných společností a ohlupují chudáky občany, kteří by rádi šetřili.
    Generátor HHO samozřejmě funguje, tisíce děkovných dopisů a videí na youtube.

    Soukromí vědci makají na pokusech a mají výsledky:

    http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=159&t=198370&sid=6c8a66533cabdaa9e587f3b735a06786

    http://www.freeenergy.wbs.cz

    Novinka ještě lepší než HHO bublátory je nový hit E-Cat, který bude na našem trhu - zde o něm informuje jeden inteligentní student:

    http://fados.blog.cz/1203/e-cat-dostava-finalni-obrysy-1-2

    :O)))


    Komentář ze dne: 16.04.2012 12:25:22     Reagovat
    Autor: info.crew - info.crew
    Titulek:Když jsem to viděl,
    tak mi bylo jasné, že bude k tomu nějaký vtipný článek. Díky! :-)

    Komentář ze dne: 16.04.2012 12:37:29     Reagovat
    Autor: tomk - tomk
    Titulek:Jste si jist, D-F?
    Cituji z článku: " neexistuje nic, za co by mohla policie potrestat majitele "vodíkového generátoru", protože vyhláška stanovuje taxativně, jaké součásti vozidla podléhají schválení technické "
    - nejsem expert, ale systém bránící odpařování paliva do vzduchu a úniku par mimo vozidlo je uzavřený a jistě homologovaný. Ve víčku nádrže je kapsle a aktivním uhlím, výpary jsou vedeny do sacího potrubí a tam spalovány.

    Vodíkový generátor představuje díru mezi sáním a atmosférou, právě v době odstavení vozidla tudy mohou benzínové páry unikat. Což neguje funkci systému omezení emisí. Což znamená zánik homologace.

     
    Komentář ze dne: 16.04.2012 12:53:51     Reagovat
    Autor: hehehe - hehehe
    Titulek:Re: Jste si jist, D-F?
    Přes bublací nesmysl páry paliva neunikají. Není kudy.
    Podstatné je, že jde o naprostou pitomost, která nemá v autě co dělat, není k ničemu a pouze zvyšuje spotřebu.
    To ovšem nikdo z nablblých komerčních TV ani z těch inteligentů od vnitra neumí vysvětlit.

     
    Komentář ze dne: 16.04.2012 13:13:12     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Jste si jist, D-F?
    Podstatné je, že jde o naprostou pitomost, která nemá v autě co dělat, není k ničemu a pouze zvyšuje spotřebu

    Takových věcí tam je... namátkou třeba katalyzátor.

     
    Komentář ze dne: 16.04.2012 13:27:58     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Jste si jist, D-F?
    Proto je vhodne sehnat si stroj, ktery tyto mouchy nema. Idealne s takovym pohonnym systemem, ktery na STK zpusobi des a nikdo si nedovoli nasadit na vyfuk tu hadici, aby to neznicilo elektroniku. Jako bonus je pak naraznik v podobe oceloveho platu s vystupujicimi matkami, kterymi je pripevnen k ramu a dalsimi vychytavkami.

     
    Komentář ze dne: 17.04.2012 13:24:46     Reagovat
    Autor: ps2901 - ps2901
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Jste si jist, D-F?
    Pravidelně aplikuji se svými dvěma veterány. Každé 2 roky když s nimi musím na STK (ačkoli najedou cca 2K km mezi intervalem této erár buzerace a celou dobu bydlí v suchém temném doku se stálou teplotou ) pouze zajedem dovnitř na emise, zkušený STK harcovník spustí na tom jejich firemním compu asi nějaké demo se slovy "nechci si zasrat sondu" a patřičný glejt vydá...:-) Otázka jak dlouho tento nezmrdský přístup bude v těchto končinách ještě fungovat ...

     
    Komentář ze dne: 17.04.2012 15:02:17     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Jste si jist, D-F?
    Presne tak. Ale bud i ve zbytku Evropy muzou legalne jezdit, neexistuje verejny zajem, aby nejezdily a v dalsi dobe to vypada, ze bude dost prace s jinymi tematy, takze snad to vydrzi...

     
    Komentář ze dne: 17.04.2012 15:03:51     Reagovat
    Autor: tomk - tomk
    Titulek:Re: Re: Re: Jste si jist, D-F?
    Ano, přesně tak. Samé zbytečnosti, které musíme vozit stále s sebou. Mrtvá váha ABS jednotky, airbagů atd.

     
    Komentář ze dne: 16.04.2012 13:16:22     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re: Jste si jist, D-F?
    Vis jak...
    Nech brouka zit... :-))
    At si ti lidovi umelci instalujou klidne 10 magnetu a 5 vodikovych generatoru na valec, co mi do tohoto :-))
    Ja se jim smeju, oni si mysli, ze jsou genialni konstrukteri...a vsichni jsme spokojeni :-))

     
    Komentář ze dne: 17.04.2012 15:06:48     Reagovat
    Autor: tomk - tomk
    Titulek:Re: Re: Jste si jist, D-F?
    Ale ano, vyhříváte prostor, který je spojen s nádrží. To zvyšuje emise odpařeného paliva. Ten prostor vyhříváte ještě dlouho po zastavení vozidla.

     
    Komentář ze dne: 16.04.2012 15:22:18     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re: Jste si jist, D-F?
    Oni to strkaj do sání ještě před škrtící klapku, a tento konec je stejně otevřený environmentu.

    Komentář ze dne: 16.04.2012 13:17:58     Reagovat
    Autor: Vapno92 - vapno92
    Titulek:LPG
    Ľudia proste nechápu, že prestavba na LPG je overený spôsob, ako šetriť.
    Je tu síce investícia okolo 1000€, návratnosť je však okolo 15 000km. Pri súčasných cenách možno o niečo menej. Narozdiel od bublinkových generátorov je to overené.
    Zarytí odporcovia najviac argumentujú extrémnym znížením výkonu, dvojnásobnou spotrebou a tí ortodoxnejší aj tým, že je to ako jazdiť na časovanej bombe :)
    Na mojej benzínke:
    LPG 0,72€
    Benzín 1,56€

     
    Komentář ze dne: 17.04.2012 20:57:22     Reagovat
    Autor: martinus26 - martinus26
    Titulek:Re: LPG
    Bud rád že nechápu. Kebyže všetci začali hromadne prerábať na LPG, tak by spotrebna daň na LPG pekne stupla.

     
    Komentář ze dne: 19.04.2012 09:48:35     Reagovat
    Autor: jet_ - jet_
    Titulek:Re: LPG
    No tak rekl bych dost zalezi jakou LPG prestavbu mate. Nejstarsi typ se delal za nejakych 15kKc a vpodstte slo o nadrz s redukcakem a trubkou do "smesovace" a tam mohl byt vykon nepatrne nizsi. Mival jsem to na Felde pred sto lety a jezdil jsem za 60% ceny benzinistu. Soucasna nejcastejsi instalace ma rozdelovani plynu separatne pro kazdy valec, vykon je stejny, spotreba tak o 20-30% vyssi nez v benzinu. Potom snad existuje system na vstrikovani kapalneho LPG rovnou do valce ale neslysel jsem o nikom, kdo by to delal. A jezdeni na casovane bombe? Kdyz dojde k destukci benzinove nadrze pary benzinu se drzi u vozu dele nez kdyz prorazite nadrz s plynem. Ano, jinak je to pokud vam plyn utece v poszemni garazi a pak to tam cele "stekne", to se ale bavime o necem jine, ze? A ano, samozrejme, cim vice lidi bude mit LPG tim drive pujde dan nahoru. Na okraj, v Nemecku je garantovana nizsi dan na LPG do roky 2018. Uvidime co bude pak.Takze lidi POZOR, nedelejte si to je to NEBEZPECNE ...PS chci dlouho jezdit levne :-)

     
    Komentář ze dne: 19.04.2012 09:54:49     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: LPG
    Mám dojem, že růst daně z LPG (a trochu pomaleji i CNG) je už dávno komplet naplánován až do "vyrovnání" někdy 2014 nebo 2015 nebo tak, ne?

    Moc jsem to podrobně nestudoval, mám daleko lepší věci na práci; ale z toho, co jsem kde viděl, jsem nabyl přesně tohoto dojmu.

     
    Komentář ze dne: 19.04.2012 10:13:16     Reagovat
    Autor: jet_ - jet_
    Titulek:Re: Re: Re: LPG
    V roce 2006 byla v Nemecku prijata novela zakona o zdaneni enerigii a elektriny. Snizeni spotrebni dane na hodnotu 0.034 EUR (cca 1Kc) oproti 2.2Kc v CR za litr zkapalneneho plynu do roku 2018

    Otazkou je co na to Kradousek. Z neceho tem opalenym dan za neutoceni platit musi a je to cim dal drazsi. Erzika jeste nebyla u more a Dezider potrebuje novy zlaty retez

    Komentář ze dne: 16.04.2012 14:54:49     Reagovat
    Autor: Lokutus - Lokutus
    Titulek:Batmobil
    Mně osobně se líbí Batmobil. Nevím, na co to jezdí, ale šlehaj tomu z trysek plameny, což je fakt cool.

     
    Komentář ze dne: 16.04.2012 15:03:16     Reagovat
    Autor: BurtonBell - Burton Bell
    Titulek:Re: Batmobil
    tak to smůla, kamaráde, páč batmobil bude v dalších dílech nahrazem sluníčkovým priusem, co sere kytičky, bo batmobil má s těma plamenama velkej karbon fútprint a vůbec není pedestrian friendly...

     
    Komentář ze dne: 16.04.2012 15:31:47     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Batmobil
    Ty mě děsíš. On Temný rytíř, který byl pro mě dost zklamání, už naznačoval, že další vývoj bude trochu do nikam. Zřejmě se stane v dalším dílu komisařem EK pro boj s oteplováním, odstěhuje se do Londýna, kde si za partnera najde citlivého a umělecky založeného muslima a bude vymalováno...

     
    Komentář ze dne: 16.04.2012 15:20:35     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re: Batmobil
    Funguje to jako depilátor pro cyklisty

     
    Komentář ze dne: 16.04.2012 15:34:04     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Batmobil
    pak je odkaz povinností - http://www.eatmyflames.com/index.php

     
    Komentář ze dne: 17.04.2012 22:24:47     Reagovat
    Autor: Pius_Curus - LeMiserable
    Titulek:Re: Re: Re: Batmobil

    Komentář ze dne: 16.04.2012 18:48:37     Reagovat
    Autor: info.crew - info.crew
    Titulek:Co článek o akci "do práce na kole"?
    Když jsem viděl, jak televize vychvaluje tu akci Auto*matu, tak jsem se hned těšil na článek a ono nic. A to ty jejich proklamace byly tentokrát velice výživné a i mediální prostor byl velký.

    Komentář ze dne: 17.04.2012 15:23:20     Reagovat
    Autor: izak - izak
    Titulek:Samozrejme, ze sani pomaha ;-)
    No ale ti vedatori, co tvdi neco o zachovani energii zapominaji na to, ze i spalovany vodik a kyslik, maji svoji energii. Takze to zarizeni na 100% funguje, jenze jeho ucinnost je dost mala, pokud vim, energii to bere i z baterky a ta se dobyji na dlouhych trasach etc. Samozrejme ze ucinky uvadejici vyrobci jsou tak trochu mimo.

    Co se magnetu tyce, tak ty mozna nejaky vliv maji, ale zase je asi mimo laborator nemeritelny, tedy temer zadny, protoze ten kec, ze se to projevi az za dlouho je blabol tisicileti, nebot palivo temi magnety proteka a pali se, takze bud to musi fungovat hned, nebo vubec ... takze v realu VUBEC.

    Ale ja mam jine reseni, odparovaci karburator ;-)) a no a jsem s nim zde zase ;-))

    Dalsi super reseni je VODA, protoze mi muzem jezdit na vodu, kdo tvrdi opak, je blazen, lode jezdi na mazut a 30% vody, ovsem ona voda je idelani ve forme pary, coz lze efektivne dosahnout treba ultrazvukem, to same co mate ve zvlhcovacich, kde membrana vyrabi studenou paru, kterou bych ohral z odpadniho tepla a nasal do sani vzduchu.
    Ma to ale sve ALE ... a to je, ze zatimco v mazutu to funguje skvele, u 2taktu to fungovalo, v modernim palivu neni ucinnost tak dobra, jak by mohla byt ... PROC ? ... protoze jak nafta, tak benzin, maji kvuli korozi odlucovace vody a tedy se nikdy aerosol paliva nesmisi s vodou, neb ji odlucuje, presto je spotreba za vlhkeho pocasi mensi, nez za sucheho, protoze jak znamo, teplo, ktere pri spalovani vznika a je na 100st vlhost ve vzduchu promeni v horkou paru a ta se roztahuje a pomaha tedy k stlaceni pistu, jenze to jeste nikoho nenapadlo, krom onech lodnich motoru, coz si klidne overte pres net.

    Dale by me zajimalo, zda by slo injekcni vstrikovani nahradit odparovacim karburatorem, ta technologie je dokoncena a jsou i hotove vyrobky, jenze to by skutecne znamenlo zmenit/vyhodit lambda sondu a kompletne prekopat vstriky, tech vyparovacich karburatoru je vice druhu, ale vsechny nejakym zpusobem vyuzivaji odpadniho tepla splodin k odpareni benzinu (ev. nafty, tam je to slozitejsi, kvuli turbu) a uspora je klidne i 60%, nebot pary se spotrebuje mnohem mene, nez kapicek paliva v aerosolovem skupenstvim.

    Dale by slo na vyfuk dat termoclanky a vytabet el. proud a pomahat treba el. motorem samotnemu motoru, ale to jsem nepocital ... kazdopadne s tim teplem vylozene plytvame.

    Ale nejlepsi zpusob jak usetrit jsem videl v motoru, ktery je hodne plochy vlaec, v nem je "turbina" se 4 lopatkami a ta se toci dokola, no a je tam sani i vyfuk a ten motor neumi menit otacky, nic, proste maka na stale otacky a jeho ucinnost je tedy vyssi, nez u bezneho spalovaciho motoru, tento motor vyrabi el. proud a nabiji tim clanek, ktery napaji elektromotor, prototyp uz jezdi, v nromalnim aute, ale tohle hold dilnicky nabizet nemuzou

     
    Komentář ze dne: 17.04.2012 15:40:31     Reagovat
    Autor: izak - izak
    Titulek:Re: Samozrejme, ze sani pomaha ;-)
    Ale povim vam tajemnstvi ... ale psst ;-)
    LPG nemaze a tedy nici sedla ventilu a CNG je na tom jeste hure, ale pry staci prebrousit, existuje i pridavny mazaci agregat ;-))
    Ale ted to teajmestvi, poridte si dehtak a jezdete na LTO ;-)
    Pokud mate pristup k olejum, jako stre hydrauclicke, trafo oleje (a jeje je, na to si poridte ten kanystr 1.5x1.5m) a koupite si stareho krapa, treba Citreon Xantya (ach to pohodli), tak za cenu 2-3 filtru paliva jezdite za hubicku ;-)))) ... a na tyhle vynalezy se muzete vykaslat, uspora je obrovska !

    takze LTO, Olej, nebo nafta z ukrajiny ... na vse prosim starsi motory, zadnou modernu ;-))

    ... a uplne nejlepsi je se 2x denne modlit ... a doufat, ze vyhubi Rockefellery, Sachsy, Rotchildy, rafinerky (ropa je levna, vzdyt stoji stejne, jako kdyz stal benal 20kc) a vohnouti okolo, popr i stat by neco pustil ... a muzem zase jezdit za 12kc/l ;-)))

    No a nebo prijmem euro a budem jezdit jak za sociku, za 2 ku ale v eckach ;-(((

     
    Komentář ze dne: 19.04.2012 10:00:24     Reagovat
    Autor: jet_ - jet_
    Titulek:Re: Re: Samozrejme, ze sani pomaha ;-)
    pssst, reknu vam tajemstvi:-) Tech primazavacich systemu na LPG a CNG je vice. Osobne mam ale rad aktivni Flashlube system, ktery pousti "lubrikant" do sani vzduchu. Za 150kkm na Vectre zadne problemy s motorem.

    Zapomnel jste na fritovaci olej. To kdyz za nekym takovym pojedete bude to pocit jako na dvorku za vegetarianskou jidelnou

     
    Komentář ze dne: 19.04.2012 10:04:50     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Samozrejme, ze sani pomaha ;-)
    My na Jeepu nemáme přimazávací systém žádný a po 100 tisících km taky žádné problémy s motorem nemáme. Na Felicii s 200.000 km to samé.

    Teoreticky je to s tím nepřimazáváním samozřejmě pravda, ale zdá se, že v praxi je to problém podstatně menší až zanedbatelný.

     
    Komentář ze dne: 17.04.2012 16:04:16     Reagovat
    Autor: ! - iFos
    Titulek:Re: Samozrejme, ze sani pomaha ;-)
    Dočetl jsem po slovo "dobyji" a to mi jako etalon odborné fundovanosti dostatečně stačilo ...

     
    Komentář ze dne: 18.04.2012 00:14:06     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Samozrejme, ze sani pomaha ;-)
    To jeste nic neni, ja se takhle asi hodinu bavil debatou s jednim alternativnepalivovym mladencem (mam dojem, ze ma pomnicek na exotopedii), ktery se me na zaver pokusil presvedcit videem, kde mi tvrdili, ze voda je O-H-O

     
    Komentář ze dne: 17.04.2012 16:20:08     Reagovat
    Autor: hehehe - hehehe
    Titulek:Re: Samozrejme, ze sani pomaha ;-)
    Izáku, izáku, tys přebral sušanky, však?
    :O)))

    Bafej raději méně silné modely, nebo za chvíli dojdeš do trvalého oblouznění a odnesou tě ufoni!

    Komentář ze dne: 17.04.2012 22:24:39     Reagovat
    Autor: capricorn - Capricorn
    Titulek:Podnikaví Slováci
    Mrkněte sem: http://www.vodikovypohon.sk/. To vypadá na zavedený byznys. :-)

     
    Komentář ze dne: 18.04.2012 01:39:18     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Podnikaví Slováci
    Maji to nedotazene. Popisuji tam vzorec, kde jim zbudou ctyri volne elektrony -- a oni ty elektrony nijak nevyuziji. Povazme, kolik jen by to mohlo zachranit kilometru destneho pralesa!

    Komentář ze dne: 18.04.2012 17:34:59     Reagovat
    Autor: jet_ - jet_
    Titulek:pobavilo
    Flatulujici krecek mne dostal v zachvatu smichu pod stul. Gratuluji za sloh D-FENSi :-D

    Mimochodem, necetl jsem ve clanku uvedene odkazy, ale na tema:
    >>upravíme motor tak, aby fungoval na chudší směs, protože díky přidanému plynu se vznítí i směs ochuzená natolik, že by se sama nevznítila<<
    se seriozne experimentovalo a melo to pry i cosi do sebe a provoz byl pak levnejsi, kdyz se bezelo jen na jedno nebo na druhe. Vodik byl samozrejme ve stlacene podobe nakoupen na "vodikovce "

    Co si ale budeme nalhavat. Az mocni budou chtit budeme stejne jezdit elektricky. Technologicky uz to mozne je. Uz jen mit "politickou vuli" doresit logistiku a vypadek z vypalneho za benzin a sbohem sladka vune oktanuuu

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.