D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Stát? Nasrat! ...aneb jeden červencový den prostého ovčana...
    (ze dne 29.03.2015, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 29.03.2015 23:03:38     Reagovat
    Autor: Kundohlav Smrdutý - Kundohlav Smrdutý
    Titulek:
    Jistě, s B+E / B96 je to omrd, o tom žádná.
    Nicméně smyslem článku zřejmě bylo pouze to, že autor byl omrdem frustrován do té míry, že se musel podělit.
    Lze souhlasit s poslední větou (P.S.), ale ta taky není nová či objevná.

     
    Komentář ze dne: 29.03.2015 23:28:43     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:WTF? Vaclav I. Havel, receny Veskrna?
    A tak mne se to libilo. Ovsem po precteni jmena pod clankem jsem se musl jit vyzvracet.

     
    Komentář ze dne: 30.03.2015 09:17:05     Reagovat
    Autor: Judas - .judaspriest.cz
    Titulek:Re: WTF? Vaclav I. Havel, receny Veskrna?
    Já bych to neviděl až tak černě... příjmení Havel je snad v našich luzích a hájích relativně běžné.. a i jméno Václav nepatří k úplně raritním.. Takže netřeba hned myslet na krátké kalhoty a huhňání a srdíčka na konci podpisu :-) Takže vomitace byla celkem zbytečná..

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 14:26:46     Reagovat
    Autor: paascha - paascha
    Titulek:Re: WTF? Vaclav I. Havel, receny Veskrna?
    upřímně souhlasím

    Komentář ze dne: 29.03.2015 23:19:38     Reagovat
    Autor: Pohan - Neregistrovaný
    Titulek:
    Závodnická vsuvka č. 2 - Já v tom čtu asi tohle:

    Jedu si po vesnici asi 40 km/h, je krásně a nespěchám. Dojíždí mne bílá Felda, ve vesnici nepředjíždí. Míjíme značku Konec obce a Felda dává blinkr. V tu chvíli šlapu na plyn. „Mě teda žádná Felda předjíždět nebude! Copak nevidí loga na zádi?“

     
    Komentář ze dne: 30.03.2015 02:58:43     Reagovat
    Autor: Milanese - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Vidim to podobne.

     
    Komentář ze dne: 30.03.2015 09:21:39     Reagovat
    Autor: DonNight - DonNight
    Titulek:Re:
    Tak jet čtyřicet, vzal bych ho ještě ve vesnici. Ale stává se mi velmi často, že jedu pohodových pětapadesát, šedesát, za nárazník se mi ve vesnici nalepí nějaká vražda, která mě na konci vesnice začne předjíždět. Jednak obvykle předjíždí sotva rychlostí, kterou bych i já normálně zrychloval na mimovesnických stodeset, stodvacet, jenže podle předpisů začal předjíždět a já mám zakázáno zrychlovat. :-) A pak se hlavně táhne stovkou, což by ještě i šlo, ale do zatáček ještě výrazně zpomaluje, aby se mu koncernový zázrak nepřevrátil a to už mě štve, takže chápu autora, že ho to štve taky. Až se vám to stane dvakrát do týdne, bude to štvát i vás. :-)

     
    Komentář ze dne: 30.03.2015 09:29:03     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re:
    S felicíí jsme se na silnicích nižších tříd také občas držel výkonnějších vozů, tak nechápu, co je na tom špatného (nečekal jsem, že je předjedu, prostě jsem si zajezdil). Nevidím na tom nic špatného, pokud se pronásledující felcka udržela na silnici a nikoho neohrozila.

     
    Komentář ze dne: 30.03.2015 13:07:34     Reagovat
    Autor: santini - santini
    Titulek:Re:
    Felda je fun factor.
    Já si třeba užíval jízdu v notoricky známých místech na jižní Moravě a tu a tam jsem chytil nějaké silnější auto (což bylo defacto každé auto) a zajezdil si s ním.

    Felda je lehká a když má 1,6 motor, tak i svižná. Spojeno se znalostí terénu = fun jízda s někým, kdo je podle značky mimo okres...

    A když jede někdo 40 v obci a pak za přeškrtnutou značkou chvatně zrychluje na nějakých 110, je nějakej divnej.

    Komentář ze dne: 30.03.2015 10:06:00     Reagovat
    Autor: martinus26 - martinus26
    Titulek:
    Nemohli byť náhodou tie kožené sedadlá nejaká "tuningová" úprava po kúpe auta ?

    Komentář ze dne: 30.03.2015 10:13:45     Reagovat
    Autor: Petr - Neregistrovaný
    Titulek:Touran
    Pořád jsem nemohl přijít na to, proč má dýzl budíky z benzínu .)
    ____________________
    Jestli to nebude tím, že to je benzínovej motor... Na CNG se nepřestavují pouze diesly, ale i benzíny...

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 08:06:28     Reagovat
    Autor: Skalik - Skalik
    Titulek:Re: Touran
    Můžete uvést příklad dieselového motoru přestavěného na CNG?

    Doposud jsem žil v tom, že se na CNG přestavují pouze benzínové motory.

    Děkuji

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 10:00:05     Reagovat
    Autor: bad-men - majk.z
    Titulek:Re: Re: Touran
    Například autobusy: http://cs.wikipedia.org/wiki/Irisbus_Citelis_18M jsou vznětové motory přestavěné na zážehové, spalující CNG. Samozřejmě, tím pádem nelze jezdit na naftu, ale benzinový motor to také není, byť je zážehový (motor jezdící na benzín musí být zážehový, ale zážehový motor nemusí jezdit na benzín). :) V osobních autech se zásadně přestavují zážehové motory, aby mohly spalovat i CNG, úprava vznětových na zážehové pro spalování CNG se dělá jen u autobusů.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 10:09:23     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Touran
    Proc by musel byt motor "jezdici" na benzin zazehovy? Pokud dosahnete cileneho samovzniceni benzinu ve valci ve spravny okamzik, muzete mit klidne vznetovy motor, pohaneny benzinem. A to neni az tak uplne nerealne.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 10:22:37     Reagovat
    Autor: bad-men - majk.z
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Touran
    Tak, měl jsem na mysli současný stav, samozřejmě, v principu jde postavit vznětový benzinový motor, na principu vznětového motoru fungují při určitém režimu (částečné zatížení) přímovstřikové benziny (byť stejně dochází k zažehnutí vrstvené směsi svíčkou, ale směs se vstřikuje do kompresního zdvihu), ale čistě vznětový benzinový motor se dnes nevyrábí. ;)

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 10:28:07     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Touran
    Některé autobusy mívají dual fuel, kdy motor nadále běží jako vznětový, ale vstřikuje se tam CNG, takže nafty se spotřebuje výrazně méně.

    Motor, jezdící na benzin v principu vznětový být může. Mám dojem, že s tím experimentoval Mercedes v osobních autech a nějací Švédi v nákladních.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 11:39:58     Reagovat
    Autor: bad-men - majk.z
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Touran
    Což, v principu může, u Mercedesu se to jmenuje DiesOtto, každopádně, od té doby, co byl motor představen je nějak ticho po pěšině. Spíš bych tipl, že je s tím více problémů, než užitku, díky relativní nestabilitě benzinu (záleží na teplotě zápalu, což kolikrát dělá problém i u méně kvalitních benzinů v zážehovém motoru na méně kvalitní palivo nepřizpůsobené jako detonační spalování) a tomu, že u benzinu hoří páry smíchané se vzduchem, benzin samotný nikoli a u vznětového principu je potíž s odpařením dostatečného množství par... Neříkám, že princip vznětového motoru na benzin nemůže fungovat, ale experimentovalo se s tím už před M-B a bez valného úspěchu nebo širšího rozšíření...

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 11:58:02     Reagovat
    Autor: bad-men - majk.z
    Titulek:Re: Re: Re: Touran
    Jinak, všem pánům, můj příspěvek neměl být o tom, jestli je možné provozovat vznětový motor na benzín nebo zážehový na naftu, zakopaný rotvajler byl někde trochu jinde...

     
    Komentář ze dne: 01.04.2015 17:53:12     Reagovat
    Autor: cwds - cwds
    Titulek:Re: Touran
    O to v tom čláku přeci snad de, ne? Že je to benzíňák kultivovaností nafťáku. Což autora zmátlo.

    Chápu to i já, a to už 3 dny bleju.

    Komentář ze dne: 30.03.2015 10:15:43     Reagovat
    Autor: Hanz - Hanz
    Titulek:Poznámka ke skutečnému rozsahu základní skupiny B
    Rám bych trochu poupravil skutečný rozsah skupiny B, protože se domnívám, že autor rozšíření nepotřeboval.

    Pokud měl přípojné vozidlo do 750 kg, nepotřeboval ani rozšíření B96. Z textu to sice jednoznačně nevyplývá, ale nelze to ani vyloučit.

    Ustanovení § 80a odst. 1 písm. f) zákona č. 361/2000 Sb. zní následovně:
    B jsou zařazena motorová vozidla s výjimkou vozidel uvedených v písmenech a) až e), jejichž největší povolená hmotnost nepřevyšuje 3 500 kg, určená pro přepravu nejvýše 8 osob kromě řidiče, ke kterým smí být připojeno přípojné vozidlo o největší povolené hmotnosti
    1. nepřevyšující 750 kg,
    2. převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy nepřevyšuje 3 500 kg, nebo
    3. převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy převyšuje 3 500 kg, ale nepřevyšuje 4 250 kg, jedná-li se o řidičské oprávnění v rozšířeném rozsahu,

    Z tohoto ustanovení vyplývají následující situace pro základní skupinu B:
    1. auto + vlek do 750 kg = 3500 kg
    2. auto + vlek nad 750 kg = 3500 kg
    3. auto + vlek do 750 kg = více než 3500 kg (teoreticky max 4250 kg - dodávka/karavan 3000 kg + přívěs 750 kg = 3750 kg)

    Rozšíření B96 je potřebné až v okamžiku, kdy potřebujeme táhnout něco těžšího než 750 kg a nevejdeme se s hmotností soupravy do 3500 kg, ale současně se vejdeme do 4250 kg. Běžně to nastává u dodávek s podvalníkem. Otázka pouze zní, jestli není výhodnější si udělat skupinu B+E než řešit rozšíření, ale to už je volba každého.


    Ona historie ustanovení §80a zákona č. 361/2000 Sb. není úplně jednoduchá, protože díky špatnému překladu směrnice č. 2006/126/ES (Článek 4, odstavec 4, písmeno b) ) byla chyba přenesena do zákona a rozšíření (pouze dle zákona) bylo potřeba na jakoukoliv soupravu přes 3,5 tuny. Toto chybné znění bylo účinné v době od 19.1.2013 do 6.11.2014 a už zhruba v červnu roku 2013 Ministerstvo na chybu přišlo a přihlásilo se k přímé aplikaci směrnice (ne české mutaci, samozřejmě). Překladem „maximum authorised mass exceeding 750 kg", nebo "„zulässigen Gesamtmasse von mehr als 750 kg“, nebo např. "„dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 750 kg“ jednoznačně a spolehlivě získáme české znění „celkovou hmotností do 750 kg“. Chyby se stávají běžně, škoda, že za naše peníze.


    Pokud však se soupravou překročíte 3,5 tuny (stále základní B), nastanou mnohem "zábavnější" situace týkající se např. povinnosti mít tachograf, kontrollbuch, platit mýtné... Je spousta výjimek a co není řešeno na unijní úrovni, je řešeno každým státem rozdílně (ne bez výjimek, některé státy jsou normálnější).

     
    Komentář ze dne: 30.03.2015 14:44:13     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Poznámka ke skutečnému rozsahu základní skupiny B
    Jestli by nebylo rozumnejsi prevzit predpisy z USA, kde Unrestricted Driver's License (to je ta nejbeznejsi) plati pro jizdni soupravy do 26000 liber (necelych 12 tun).

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 11:48:23     Reagovat
    Autor: bad-men - majk.z
    Titulek:Re: Re: Poznámka ke skutečnému rozsahu základní skupiny B
    Z toho by přece nebylo dost kešeňů pro státní správu za pokuty, pro zpřátelené autoškoly a firmy vydávající kartičky. :)

     
    Komentář ze dne: 01.04.2015 09:36:34     Reagovat
    Autor: jbb - jbb
    Titulek:Re: Re: Re: Poznámka ke skutečnému rozsahu základní skupiny B
    Ja ja. A víte co by bylo mrtvejch transsexuálních matek s kočárkama?
    Nevěřil jsem, kolik koňáků nadšeně plácá, jak je důležitý a potřebný ŘP B+E... A jak teprve tam, v oné mýtické autoškole je naučili správně jezdit s hengrem...

    Komentář ze dne: 30.03.2015 13:03:26     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Tyyy joo!
    ...mají na to 20 dní. Bývá to i dřív. Ale teď jsou dovolené. Tak asi počítejte minimálně se 14 dny, no spíš těch dvacet. Aha, ale já za týden a něco jedu na dovolenou. Nejde to nějak urychlit? No, když zaplatíte 500,- Kč tak to budete mít do týdne... atd.

    Příplatek za rychlejší vyřízení je u dokladů jako ŘO, OP, pas znám již dlouhá léta a jednou jsem ho jako vítaný nadstandard také využil.
    Až dosud jsem netušil že jsem se platbou ceníkové položky dopustil korupce. Nebo, což je (s ohledem na obsah obsah článku) pravděpodobné, autor netuší, co to korupce je, kde se to kupuje a kolik bonů to stojí.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 00:23:25     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Tyyy joo!
    já myslím, že autor má pravdu. Co jiného než korupce, je platba za nadstandard. V soukromém sektoru se tomu říká provize, ve státním je to korupce, pokud zákon neurčí, že si můžeš připlatit za výhodu.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 06:30:16     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Tyyy joo!
    Lhůta pro vyřízení žádosti
    S ohledem na skutečnost, že řidičské průkazy jsou vyráběny centrálně v Praze, je lhůta pro vydání řidičské průkazu podle § 110 zákona č. 361/2000 Sb. nejdéle 20 dní od podání žádosti. Za správní poplatek 500 Kč lze vydat řidičský průkaz ve zrychlené lhůtě do 5 ti pracovních dní, s výjimkou vydání prvního řidičského průkazu.



     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 10:45:24     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Tyyy joo!
    Korupce by to byla, kdyby to úředníkovi skončilo přímo v kapse. Takhle to dostane firma, pro kterou pracuje = úřad. (A nějaký poplatek za zrychlené vyřízení je nutný, má totiž regulační fuknci. Kdyby bylo zrychlené vyřízení zdarma, chtěl by to každej a neurychlilo by se nic.)

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 15:41:16     Reagovat
    Autor: jbb - jbb
    Titulek:Re: Re: Re: Tyyy joo!
    "nějaký poplatek za zrychlené vyřízení je nutný, má totiž regulační fuknci"

    Pendrek, velebnosti! Čertovo kopýtko (jak píšu níže) je v tom, že samotné ŘP je platné až od vystavení, ne od požádání. Takže chceš ovčane řídit? Zaplať pětstokorunačku!
    Ono by se to totiž dalo řešit například dočasným ŘP, který by ouředník vypsal (zdarma!) na přepážce a za měsíc by holt byl k vyzvednutí ten skvělý, dokonalý, plastový nesmysl, když už se to musí tisknout centrálně. Můj první ŔP - už laminovaný, ale ne plastově-centrální, nám přinesl komisař-opicajt asi tři hodiny od složení zkoušky...

    A jestli stát nedokáže vydávat všelijaké průkazy na počkání, nejdéle do pár dnů - tak dle mého nemá žádnou legitimitu je po mně vůbec vyžadovat, verbež jedna!

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 15:53:51     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Tyyy joo!
    Zalaminovat kus potištěnýho papíru s fotkou je práce na minutu a náklady na výrobu jsou celkem nízké a potřebné technické vybavení vcelku primitivní. Ale ten novej řidičák je nějaká plastová kartička, takže chápu, že to zřejmě vyráběj centrálně a nemaj na to strojek v každý prdeli. I na platební kartu v bance musíš čekat, neudělaj ti novou na počkání.

    A dočasný řidičák? Zbytečná administrativa navíc.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 15:56:02     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Tyyy joo!
    Tu nemá ani pokud by je vydával v předstihu.

    Průkazy předně vůbec nemají existovat.

    Nicméně i pokud existenci ŘP i současného státu přijmeme jako nediskutovaný axiom, pořád je to blbost -- v současnosti by jediné rozumné řešení spočívalo v tom, že řidič je povinen se zcela libovolným způsobem identifikovat. Zbytek už si esenbáci mohou snadno dohledat sami (a také to ostatně pokaždé dělají).

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 15:56:30     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Tyyy joo!
    Docela by mě zajímalo odůvodnění případného rozhodnutí o přestupku, konkrétně materiálního znaku.

    Řidičák je toliko osvědčením o nějakém stavu. Když si ho zapomenu doma, nebo když se válí v šupleti než si ho vyzvednu, nepozbývám tím oprávnění k řízení, které tento kus plastu osvědčuje, ale kterým sám o sobě není.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 16:09:01     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Tyyy joo!
    Dovoluji si upozornit na:
    Za správní poplatek 500 Kč lze vydat řidičský průkaz ve zrychlené lhůtě do 5 ti pracovních dní, s výjimkou vydání prvního řidičského průkazu.

    V případě vydání rozšířeného ŘO platí stávající až do převztí nového.

    Ano, své první ŘO jsem obdržel krátce po zkoušce, razítkovací barva byla ještě vlhká... To ale zákon, který jsem citoval výše, ještě neplatil.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 18:19:45     Reagovat
    Autor: jbb - jbb
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Tyyy joo!
    No,stávající platí. Ale našinec potřebuje to rozšířené oprávnění, žeano... A jak jsem psal ouředníci mi to vysvětlovali tak, že oprávnění je uděleno převzetím plastové kartičky...
    Mimochodem, co je mi po tom, že výroba plastu trvá dýl než zalaminování? Já si to nevymyslel a když to stát neumí, tak ať to nedělá...

     
    Komentář ze dne: 01.04.2015 06:29:56     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tyyy joo!
    Pokud neznáte zákon, holt vám ho musí ouředník vysvětlit. Stát se to může, ale nechlubil bych se tím.
    Výroby kartičky trvá sekundy, ale výroba kartičky není správní úkon.*)
    Když jsem před lety slyšel: "kartu obdržíte poštou do čtrnáci dnů", také jsem se divil, i když jsem tehdy nejednal se státem. Ze zkušeností odvozuji, že stát to dělá stejně (špatně) jako jiné organizace srovnatelné velikosti.
    _____________
    *) Když jsem obdržel první ŘP, vyplnila ho odpovědná osoba na místě, byltě papírový. Pak přišly zalaminované kartičky a plastové karty. Doba zpracování od žádosti k vydání je nepřímo úměrná materiálu nosiče a způsobu zpracování.

     
    Komentář ze dne: 01.04.2015 08:44:03     Reagovat
    Autor: jbb - jbb
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tyyy joo!
    Správním úkonem by klidně mohlo být "požádání o kartičku" a nikoliv "převzetí kartičky".
    Zkoušky jsem udělal, instruktor to potvrdil, na ouřad jsem dorazil, tak proč mám ještě měsíc čekat, respektive platit za to, že čekám kratší dobu???

     
    Komentář ze dne: 01.04.2015 09:58:49     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tyyy joo!
    Všechny argumenty už tu padly, pokud to pochopit nechceš, tak to holt nepochopíš, no.

     
    Komentář ze dne: 01.04.2015 10:12:38     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tyyy joo!
    padly nepadly. záleží, jestli stát musí vydat řidičák jsou-li splněny podmínky. u katastru nemovitostí třeba je platnost změny ke dni podání - protože se svým majetkem mám právo dělat si co chci a splním-li náležitosti, potom katastrální úřad nemovitost převést musí.

    čili kruciální otázka je, jestli stát má právo vydání řidičáku bez udání důvodu odmítnout.

     
    Komentář ze dne: 01.04.2015 10:57:35     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tyyy joo!
    Kde nic není, ani smrt nebere. Konkrétní úředník by ten řidičák i rád vydal, ale nemůže, když ho fyzicky v ruce nemá, protože ho nejdřív někdo musí vyrobit a pak ho musí někdo k němu na přepážku doručit.

     
    Komentář ze dne: 01.04.2015 11:19:02     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tyyy joo!
    dobrá. pomíjím laminování kartičky na které nemá úředník na stole zařízení. je ještě někdo jiný kdo kontroluje splnění podmínek, nebo je to tak, že úředník zkontroloval žádost, vysvědčení, kolek atakdále?

     
    Komentář ze dne: 01.04.2015 11:32:39     Reagovat
    Autor: jbb - jbb
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tyyy joo!
    "Všechny argumenty už tu padly,"
    Íá, Íá, argumenty padly, vše správně, stát je borec, Íá!
    Takhle jste to myslel?

    Účelem mého příspěvku nebylo tvrdit, že za to může jeden konkrétní úředník. Ale tvrdím, že to náš stát (jako většinu věcí, ostatně) delá blbě. A že to v zásadě dělá blbě ne z blbosti, ale schválně, tak nějak "sociálně-správně".

     
    Komentář ze dne: 01.04.2015 12:42:27     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tyyy joo!
    Přesně tak. A kdo nečůrá s náma, čůrá proti nám!

     
    Komentář ze dne: 01.04.2015 10:40:50     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tyyy joo!
    - Mohlo by být, ale není.
    - Protože tak je to v zákoně.

    Léta žít v nějakém systému, který se vyznačuje regulací sice nechutnou, ale již stovky let konzistentní*), a potom se divit, že v jednom konkrétním případě je to, světe div se, úplně stejné, to chce mimořádný talent a nejlépe nějaké asymetrické logo.
    -----------------
    *) Konzistentní a bohužel očekávatelně se vyvíjející. Velká část zdejších diskuzí ostatně není o ničem jiném.

     
    Komentář ze dne: 01.04.2015 07:48:42     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Tyyy joo!
    Ještě bych si dovolil dodat, že platba za nadstandard není provize.
    Provize je podíl z uskutečněného obchodu vyplacený zprostředkovateli a jeho výše je smluvena mezi subjekty, kdo by se nějakým způsobem nesetkal napříkad s provizí realitního makléře?
    (Dodávám to jen proto, že jsem si vzpomněl,jak jsme zde spolu před lety diskutovali o tom, co je to rabat.)

     
    Komentář ze dne: 01.04.2015 07:22:32     Reagovat
    Autor: DonNight - DonNight
    Titulek:Re: Tyyy joo!
    Když zaplatim dokorovi, aby mi přednostně třeba operoval náhradní kyčelní kloub, tak to je korupce. Když zaplatim úředníkovi, aby mi přednostně vydal bumážku, tak to korupce není. Já se v tom světě nějak nevyznám...

     
    Komentář ze dne: 01.04.2015 10:43:53     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Tyyy joo!
    Možná je to tím, že když dva různé subjety v různých situacích na různých místech dělají totéž, není to totéž, i když část úkonu z velké dálky vypadá skoro úplně stejně.

     
    Komentář ze dne: 01.04.2015 11:18:40     Reagovat
    Autor: gilhad - gilhad
    Titulek:Re: Re: Tyyy joo!
    rozdil je ten, ze dotycny urednik ma v oficialnim ceniku neco jako
    - vydani RP pomalu - zdarma
    - vydari RP rychle - 500

    zatimco lekar v oficialnim ceniku podobnou vec nema.

    ono kdyz date urednikovi penize za rychlejsi vyrizeni bumazky a on to nema v ceniku a nezanese to do ucetnictvi, tak je to korupce taky.

    Kdyz tohle udelas se soukromou osobou, co nema zadne vyvesene ceniky, tak je to trzni cena stanovena dohodou a priplatek za prednostni zpracovani pozadavku ... pokud to ovsem dotycny radne zdani a zaplati z toho vsechna pozadovana vypalne

    Komentář ze dne: 30.03.2015 14:26:08     Reagovat
    Autor: Mav - Mav
    Titulek:Závodník
    Části o byrokracii dobrý, ale ta druhá hemisféra vypadá nějak postiženě. Hlavně vás nepotkat na silnici.

    Komentář ze dne: 30.03.2015 14:28:23     Reagovat
    Autor: jbb - hope
    Titulek:B+E... a pětistovka
    ad a) Než takovouhle pakárnu, to už je snad lepší si dodělat to B+E... Čímž neobhajuju existenci tohodle zbytečného papíru, pouze to, že když už to v Czechistánu rádi opicajti kontrolují (a že kontrolují, když mne zastaví s konibusem, tak je zajímají jen STK na obou vozidlech a vlastnictví skupiny B+E), tak už (skoro) za jedny prachy je lepší mít "plnohodnotnou skupinu"
    ad b) K té pětistovečce - fikané je, že ŘP je udělen až vystavením, nikoliv absolvováním zkoušek. Takže ze stejného důvodu jsem si při rozšiřování ŘP také "rád" připlatil, protože jsem ty papíry prostě potřeboval. Typický způsob levicového státu - ovčane, připlať si, když už ten (pro Tebe) zbytečný úkon potřebuješ!

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 08:39:25     Reagovat
    Autor: NNico - Neregistrovaný
    Titulek:Re: B+E... a pětistovka
    Souhlasím, sice je to zbytečné lejstro, ale než řešit nějaký pseudocode Bxx, radši si udělat plnokrevnou B+E.
    Autor řeší cenový poměr mezi obskurní Bxx a plným B+E (explicitně zmínil cenovku pořízení), přitom v poměru k součtu nákupních cen jeho Nippon plečky (nehaním jejich AWD) a karavanu je ta částka marginální.
    Mým řešním pro jízdy s koňobusem bylo raději si pořídit rovnou C+E a jsem teď v úplném klidu. Díky odježděným letům a držení sk T (což jsou vozidla s maximálním fun factorem - vlek a fůra hnoje) :-D jsem měl C+E během 14 dnů + příplatkové turbo vydání ŘP(prostě jsem je rychle potřeboval, jelo se na závody), protože chca nechca, i stará koňoavia 21 se do B prostě nevejde :-)

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 11:44:45     Reagovat
    Autor: jbb - jbb
    Titulek:Re: Re: B+E... a pětistovka
    Abych si pořídil C+E, musel bych mít nejdříve C. Takže dvoje zkoušky a cena jak z praku... Navíc provozovat cokoliv na C (byť do 7,5t) by mi zvedlo náklady maximálně - dálniční známka, povinné ručení, silniční daň - je to mnohem víc než u B.
    Jo a nehledě k tomu, že mám tvz "staré B+E", tedy udělané (dávno) před rokem 2013 - tudíž mohu tahat jakýkoliv přívěs, pokud je tažným vozidlem sk. B (kvalifikuji se tak i na soupravu "dodávkotahač" s pětitunovým návěsem). Naopak u vlastníků "nového B+E", tedy od roku 2013, je už omezena hmotnost přívěsu na 3,5t.
    Takže mi moje B+E stačí... Mimochodem, tušíme jak je to v EUSSR s připuštěním větší tažnosti u vozidel B? Známý má Dodge Ram, u kterého je v US možné tahat přívěs o hmotnosti až 10 000 liber, ovšem on má v Czechistánském techničáku pouze 2,5t...

    Komentář ze dne: 30.03.2015 16:37:22     Reagovat
    Autor: Smarja Josef - Smarja Josef
    Titulek:Nejenže má pán idiotský nick,
    on se i jako idiot chová na silnici. Vážený pane, pokud potkám váš symetrický třistapadesátiválec pyčo, tak se odklidím z cesty a uctivě se ukloním. Šmarjá, takže jakmile uvidím subaru, napadne mne tento mamrd.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 09:03:53     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Nejenže má pán idiotský nick,
    A logo to jistí!

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 10:33:47     Reagovat
    Autor: Neregistrovaný - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Nejenže má pán idiotský nick,
    Počítám, že má na logu 7, možná i 8 hvězd. :-)

     
    Komentář ze dne: 31.03.2015 11:25:44     Reagovat
    Autor: martheen - martheen
    Titulek:Re: Re: Re: Nejenže má pán idiotský nick,
    ... a ak už nie celý hviezdny atlas, tak aspoň logo Metaxy. :)

    Komentář ze dne: 31.03.2015 01:11:24     Reagovat
    Autor: ENZO - ENZO
    Titulek:nazev skupiny
    Myslím, že skupina by měla mit označení B69, čímž by bylo poněkud sexisticky ale výstižně a správně postihnuto heslo "ruka ruku myje" ve vztahu stát- občan.

    Komentář ze dne: 01.04.2015 19:52:56     Reagovat
    Autor: Pavel - Neregistrovaný
    Titulek:Autor má nejspíš taky problém...
    Citace z článku:
    "třílitrový šestiválec s pohonem symmetrical AWD je pořád ještě třílitrový šestiválec s pohonem symmetrical AWD... " apod.
    Už jenom tyhle vepřové kecy, kterými autor sebe i čtenáře neustále ujišťuje, jak ta jeho kára převyšuje vše okolo, ho shazují na stejnou úroveň jako mají notoričtí obdivovatelé koncernových TDI (aka "kamen"), které "mají obří zátah odspodu a žerou pod 5 litrů při svižné jízdě", kterými autor tak pohrdá. On a diesloví pičtuneři si můžou podat ruce...

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.