|
Na já, kdysi jsem tohohle Chryslera taky chtěl... :-) Nakonec jsem skončil u Citroena C5 3.0 V6. Motor má v podstatě stejné parametry.
Co svíčky? Jak si rozumí s LPG?
PS.
nefungují obrázky
|
|
|
Puvodne tam byly origo NGK doporucovane vyrobcem, ja je ze zvedavosti vymenil za BRISK urcene primo pro LPG a nepozoroval jsem absolutne zadny rozdil pri jizde na LPG ani na benzin. Obrazky se mi zobrazuji normalne.
|
|
|
No jo...jenže von jen motor auto nedělá, víme?
Obrázky se zobrazují fpoho.
|
|
|
Tak tak, ja uz jsem z zabakama nadobro skoncil, ty nekonecny prusery co jsem mel s obema Peugeotama uz zazivat nechci.
|
|
|
Mám (taky) Citroën - C1, no motor je osvědčený, podvozek velmi slušný, zbytek je pře-vele-jednoduchý a na průsery tak nějak není prostor 8o)
Aparát je nový, průsery v tom pravém slova smyslu teda neřeším.
|
|
|
No jo no, ja vzhledem k financnim moznostem koupim vzdycky nakou ojetinu pochybnyho puvodu, to pak neni divu, ze se tam sere co muze:))
|
|
|
ono C1 Citroen per se ani nieje. tak preto.
|
|
|
C1 neni pravej citroen, motor je z toyoty a celý auto se vyrábí pod pod vedením Japonců.
|
|
|
Citroen C1 = Toyota ... to nema s Zabozrouty nic spolecneho.
Nic proti Francouzum, ale ta jejich auta ... des a hruza.
|
|
|
Víme. Primárně jsem to chtěl kvůli hydraulice, respektive hydropneumatice.
|
|
|
Hlavne se mi tady PROSIM nerozhadejte na 6 stranek:) Dekuji. Kvuli hydro perovani jsem pred koupi P406 uvazoval o Xantii, ale pak jsem dostal dobrou nabidku, tak z toho seslo.
|
|
|
Já měl Xantii leta, nikdy nic... :-) Měl jsem tedy základní verzi, nikoli Activu. Vyžadovalo to lehkou údržbu, která zahrnovala občasné dofouknutí koulí a promazání táhel na korektorech. Jednou jsem doléval LHM. Jinak standardní provozní věci (ložisko na zadním kole, rozvody, kotouče + destičky). Byla to 1.9TD, kupoval jsem jí když měla 150kkm a prodával, když bylo na tachu cca 220kkm. Ale nebyla k tomu žádná serviska, takže pámbu ví, kolik to vlastně mělo namotáno.
|
|
|
Vlastně, zapomněl jsem - jednou mi to táhlo prdlo. Nový stálo asi stovku, ale bylo protivný, že auto mělo lehlej zadek.
|
|
|
Tak ono francouzske diesely nalitaji pul mega v pohode, pokud se meni pravidelne olej, takze bych se toho nebal, muj Peugeot mel pri stari 7 let na tacho 60 tisic, tak jsem se spis ridil jinyma vecma pri urcovani stavu motoru a je fakt, ze na motor jsem za 2 roky nemusel sahnout. Jinak se ale sralo naprosto naprosto vsechno:))
|
|
|
Asi jsi měl pech... :-D Jak jsem vypozoroval, tak frantíci se serou jako jakákoli jiná auta, jenom je bůhvíproč módou se do nich strefovat. Vlastně, asi tuším proč. Možná, že citroeny se serou kvůli průserovému XM, a Peugeoty zase kvůli šestkové řadě. Je až zvláštní, že tyhle top modely trpěly takovou spoustů neduhů a dětských nemocí.
|
|
|
No tak ono zas lepsi 10 pitomejch zavad, jako praskly lanka, nefunkcni okna atd, nez abys 2 roky jezdil v pohode a pak prdnul blok motoru treba:) Spoustu veci si na aute umim opravit sam, takze az zas tak me to netrapilo. Ale kvuli dlouhym cestam se na auto potrebuju spolehnout a to na 406 uz neslo.
|
|
|
Tak to jsi vypozoroval dost spatne. mame ve firme nekolik desitek tisic aut, takze mame dobrou statistiku.
Zatimco treba u Audi nebo Forda mas cca 5% sanci, ze chytnes blby auto (novy), se kterym budes muses porad jezdit do servisu, u Pazouta nebo Renoulta to mas skoro 50% a to nemluvim o nescetnych pripadech, kdy proste nekde zustanes viset s nepojizdnym autem, coz je u jinych automobilek u aut do 5 let vec nevidana. Proste jsou to kary na hovno a neni to strefovani, ale proste konstatovani tragicke pravdy.
A to nemluvim o designu. Treba z takoveho VEL-SATIS, kdyz projede kolem, se vzdycky malem pobliju. Hnusnejsi auta se tezko hledaji.
|
|
|
My měli v práci Xantii 1,9 fturbu a fšpíně a fActivě. Měla se serviskou a pravidelnou kontrolou namotáno něco kolem 200kkm, neustálé problémy s pérováním vyústily v zablokování podvozku v jedné +/- použitelné poloze ze které se to nedoporučovalo popouštět dolů...pak se zlomila ojnice. Teď stojí aparát u plotu a obrůstá pýrem.
Kde je pravda? Krám nebo dobrý vůz?
|
|
|
Ja kdyz se o ni tenkrat zajimal, tak jsem narazil na zajimavy paradox. Ten kdo ji mel, tak si ji nemohl vynachvalit. Ten kdo ji nemel, ten me od tehle vzducholodi odrazoval co to slo. Jsi prvni vyjimka:)
|
|
|
Activy se prostě sraly. To je fakt. Pár jich znám a potíže měly všechny.
Za zlomení ojnice podvozek ale nemůže.
|
|
|
Na svou první jízdu Xantií z ČB do Havlíčkova Brodu si pamatuju dodnes. Někde před Hradcem zrovna opravili kousek silnice a já si pohodově jel, pískal, pak jsem kouknul na tachometr a zjistil, že jedu 160 a do zatáčky. Ubrzdil jsem to jen tak tak.
Ty podvozky se sraly, auto se sralo, taky dost hnilo, ale když to náhodou všechno fungovalo, mohl se jít celej koncern zahrabat. Vytáhnout podvozek a přejet jakkoliv vysokej obrubník, pak ho dát dolů a svištět po dálnici... A jako bonus mě ze sedačky nebolel zadek ani záda po dvanáctihodinové jízdě, bederní opěrka neřezala do ledvin, no byly to časy...
|
|
|
Naprostý souhlas! Ještě bylo zajímavé to, že jak se podvozek rozesíral postupně, nebylo to až tak na první pohled znát - protože rozesranej hydropneumatickej podvozek byl pořád lepší než funkční pružinovej. Jenže pak se pročistila síta, vyměnil LHM, vyčistily korektory, dofoukly koule a člověk najednou řídil úplně jiné auto!
|
|
|
Problém s obrázky by měl být již odstraněn.
LPG nemá na životnost svíček žádný vliv, pokud dávkování LPG funguje správně. Stávalo se u těch starých LPG řízených podtlakem, že šikula nastavil moc chudou směs nebo se ten primitivní systém sám od sebe nějak rozseřídil, pak svíčkám uhořely ty prdelky.
|
|
|
Dobrý den,
kde se dají na chryslera vision sehnat levně díly, jak jste psal v článku. Odešla mi převodovka auto jede jen na L.
Díky Olda
|
|
"... Pokud by byl zájem, můžu napsat o svých zkušenostech s tankováním LPG v zahraničí, zejména ono Španělsko je v tomto hodně specifické..."
Poprosím o to, já zájem mám. Rád bych Rapla příští rok prohnal po Evropě a situace kolem LPG mne zajímá, neb na něj také jezdím.
|
|
|
OK, neni problem. Ted pracuji na jinem clanku, ale myslim ze za 14 dni by to tu byt mohlo. V Spanelsku je to nocni mura a zadne specificke rady jsem na netu nenasel, takze se rad podelim, vim jak moc bych sam takovy clanek pred cestou uvital, takhle jsem jel na blind.
|
|
posilhavas po 300C V8 HEMI? Priznam sa ze to bol po dlhej dobe(ked som ho prvy raz nazivo videl) voz, ktory ma designom dostal. neskutocne krasne auto. len by ma zaujimala jeho spolahlivost, kedze platforma by to mala byt MB E co nebol teda etalon spolahlivosti.
|
|
|
Ono zadna amerika neni zrovna spolehlivost sama, ale pokud se dolar udrzi tam kde je (v prdeli), tak to porad vyjde velmi levne i s lehce nadprumernym poctem oprav.
|
|
|
no neviem, 300C je aspon myslim vyrabany v nejakej prdeli v rakusku, takze o ameriku sa jedna len podla mena a stylingu. na lacne nahradne diely by som sa nespoliehal.
|
|
|
Mas recht. Ale jak koukam, od roku 2008 je vyroba zpatky v Kanade (a v CIne). Kazdopadne nahradni dily nejsou levne kvuli mistu vyroby ale kvuli tomu, ze americke automobilky vlastni vetsinovy podil akcii ve svych dodavatelich dilu, takze je kupuji velmi levne.
|
|
|
takze v pripade 300C to bude platit len 50:50. dost velka cast celeho 300C je MB 'E'. Ale rad by som sa nechal prekvapit. 300C by som si kupil.
|
|
|
No ja taky, tak si pockejte na recenzi za 2 roky:)))
|
|
|
jj, magna steyr Oberwaltersdorf.
|
|
Jak často měníš olej v automatu? U C5 je interval 40kkm, přičemž mi v třech...!!! autorizovaných servisech na jihu Čech oznámili, že náplň je doživotní. Od takových servisů věru radši dál...až na čtvrtej pokus jsem byl úspěšnej. Pravda ovšem je, že se vždycky mění cca třetina z devítilitrové náplně, takže svým způsobem tam část oleje opravdu zůstane navěky...
|
|
|
Interval je nejakych 150kkm, ale menim pro jistotu po 100kkm a ted hned po koupi. Ja menim tak, ze se vymeni 75% oleje. Tj, sundam vanu, vyleje se pulka, druha pulka zustane v menici. Doleju novou, chvili projedu a pak znova jeste jednou. Ciste matematicky tam zustane 1/4 stareho oleje (coz pokud neni po smrti, neni zadny problem). Vymontovavat prevodovku se mi fakt nechtelo. Delal jsem to i u Oldse a vse si fotil, tak az mi dojdou napady, treba sem hodim clanek s fotogalerii.
|
|
...u tohoto autora,clanek napsan velmi ctive,nepostrada dostatek informaci, a nenudi.Cili u me za 1.
Chvilku jem uvazoval o Stratusu v cabriu, pak ale prece jen zvitezil dlouhou dobu vysneny SAAB 900 v cabriu s LPG.
Kazdopadne, jednou bych si ho chtel vyzkouset, i kdyz ameriky jsou do italskych mest vsechno jine, nez prakticke vozy.
|
|
|
Ahoj, dekuji. Nejak Te od te doby nemuzu chytit na skypu. Jak to vidis s tim Bandourem, myslis ze by slo v taliansku neco sehnat? Samozrejme nechci nic zadarmo. Moc diky.
|
|
|
Jem trvale Neviditelny,ale jinak u toho hodinu v poledne,a po 18:00 az do pulnoci jsem.Tak se klido ozvi. ;-)
|
|
Ještě mi to nedá, abych se nezeptal na převodovku. U amerik co jsem s nimi jel vždycky převodovka řadila nádherně měkce, nikdy nebyl znát sebemenší ráz při změně převodového stupně. U C5 to čas od času pocít je, ne tedy že by to přímo kopalo, to chraň bůh, ale prostě poznám při odřazování když brzdím, že tam "padnul" nižší kvalt. Není to problém auta, spíš charakteristika převodovky 4HP20, kterou tam mám.
Jak tenhle Chrysler? Poznáš změnu zařazeného stupně jenom podle otáček?
|
|
|
Vsechny ameriky s kterymi jsem jel radi plynule tak, ze pokud nejedes s plynem na podlaze, tak nepoznas, co je tam za stupen. Stejne tak Chrysler, pri podrazovani absolutne ne, pri rozjezdu jen podle otacek. Jedine, co jde opravdu citit, je sepnuti overdrivu, jelikoz otacky spadnou o polovinu a s motorem a celym autem ta velka zmena cukne, ale nic dramatickeho. Spis citis, ze auto uz najednou tolik netahne.
|
|
..o kolik se zhruba sníží výkon motoru při přechodu na LPG? V případě těhle velkoobjemovejch? Mam v úmyslu takový malý zvěrstvo, ale to radši nebudu říkat, neb by mě moh někdo už za samotnej nápad zastřelit. :D
|
|
|
Teorie a servisy tvrdi, ze sekvencni vstrikovani zachova narozdil od starsich systemu vykon motoru, pouze se jako u vsech LPG zvysi spotreba o cca 10 procent. Toto muzu potvrdit, jelikoz pokud jedu po dalnici a pedal plynu drzim v jedne poloze a prepinam z plynu na benzin a zpatky, nepozoruju absolutne nic! Takze vykon dobre udelanej, moderni LPG system neovlivni.
|
|
|
No, jestli mas vstrikovani plynu (coz podle obrazku mas), tak se vykon a tocivej moment trosku snizi a spotreba zvysi, i teoreticky. Ma na to vliv spousta veci. LPG ma horsi stoichiometrickej smesovaci pomer se vzduchem nez benzin, kalibrace bude asi jenom nakorelovana ta “benzinova” atd. Ale mas pravdu, u tvyho motoru to bude asi zanedbatelny. Ja mam na 3,6-ce vykon 175kW namisto 180-ti a moment 325 Nm namisto 330-ti.
Pokud bys mel ale vstrikovani kapalnyho LPG a mel dobre udelanou kalibraci, tak by mohl byt vykon i toc. moment dokonce vyssi nez u benzinu pri podobne spotrebe. Problem se stoch. smesovacim pomerem LPG bys eliminoval zmenou skupenstvi az po vstriknuti paliva.
Jinak preju hodne pohodovych kilometru s tvym vikendovym vozem. Akorat me trosku prekvapila fotka kde sedis za volantem. Myslel jsem, ze velky auta a vysoky manzelky mame radi jenom my prtavci (170 cm minus).
|
|
|
Velikost auta se u muzu neridi podle telesne vysky, ale podle velikosti prirozeni:
http://sidesplitters.catastrophe.net/arch/2006/truth-about-hummers.jpg
|
|
|
Ty mas urcite hodne maly auto ;-)
|
|
|
No mam Felicii (jeste s plechovou maskou) f kombiku f metle, tak posudte sam... :-D
|
|
|
Kdyz vezmu v uvahu velikost sveho auta v zavislosti na velikosti meho penysu a promitnu-li to v tomto jiz danem pomeru na to tvoje auticko, tak mi vychazi, ze si ho musis na zimu dole priobliknout, protoze prizemni mraziky jsou fakt svinstvo :-P Ovsem pokud bych totez zkusil aplikovat na prumernou delku ceskeho penysu s prumernym ceskym autem (coz je asi Oktavka), tak mi to furt vubec ani na jednu stranu nevychazi - asi ma ta tvoje teorie jeste nekde nejakou mensi trhlinku - jestli ono to nakonec nebude presne naopak? To by to pak vychazelo perfektne, pokud ho teda ve skutecnosti mas 11,25 cm dlouheho ;-)
|
|
|
čéče,to ho musíš mýt pořád tvrdýho ,-)
|
|
|
To je jasny, ne? :-D Musim si nejak kompenzovat to velky auto ;-)
|
|
|
Si pořiď malou ráži ... :D
|
|
|
V trezoru mam ACP .45' ... ale tos asi nemyslel ;-)
|
|
|
Velký auto, velká ráže - z toho se nevylžeš - nech se nafotit na atlas anatomických kuriozit ... :D
|
|
|
To uz je velka raze? Tak to jsem asi FAKT uplne v perdeli ... ;-) A to jsi jeste nezminil mladou zenu, doufam, ze moc nevadi, ze neni blond ;-)
|
|
|
Určitě zrzka, co? Nechceš třeba kandidovat na předsedu nějaké velké politické strany? Evidentně si svůj komplex léčíš všemi způsoby ;-) Třeby v ODS teď bude volné místo :o)
|
|
|
Ne, ne, jenom vasniva brunetka ;-) Ale s krasnymi dlouhymi vlasy :-) A na politiku bych pro samej sex cas nemel ... a ani zaludek ;-)
|
|
|
Jo a taky jsem zapomel na velkyho cernyho psa ... ma, co jeste mam zminit, abych uz byl komplexne uplne v prdeli? ;-)
|
|
|
Velký auto, velká ráže, velkej pes, mladá žena ... noo nevim ... zkus se podívat za dveře, esli tam nestojí z útvaru pro odhalování organizovanýcho zločinu ;-)
|
|
|
|
Ja teda nevim jak v Cechach, ale zde na tej nasej Morave na silnicich jednoznacne dominuji (co do poctu vozidel, ktere potkate) Felicie vsech moznych barev, provedeni i motorizaci. Temer denne se mi stava, ze na semaforu za sebou stoji 3 i 4 Felicie tesne za sebou. Fabie v poctu tesne nasleduji, i kdyz posledni dobou mam pocit, ze zacinaji mit nad Feliciemi navrch. Neni mi tedy uplne jasne, jak jste dospel k tomu, ze ja, coby majitel prumerneho ceskeho (nebo moravskeho, chcete-li) auta, bych mel byt vybaveny jako kun... :-D
|
|
|
Vsak rikam, ze mi to nevychazi :-D A ber to tak, ze s blbosti jsi prisel, tak ja jen tu blbost dal rozvijim, nic vic v tom nehledej ;-)
|
|
|
Tak jste holt ta povestna cerna ovce, no. Nebo spis bila vrana? Nebo vyjimka potvrzujici pravidlo? Kazdopadne si muzete gratulovat. Nebo se spis jit obesit? Eh, radsi pujdu delat neco uzitecnyho.
|
|
|
No ja nevim, moji zene vyhovuje jak velikost auta, tak i velikost ... ehm ;-)
|
|
|
Supr, takze s tema mejma autama vam moje velikost vychazi v milimetrech, to cloveka pri patku potesi:)))
|
|
|
No vzhledem k tomu, ze z te rovnice znam u ostatnich jen jednu polozku a druhou znam (a chci znat) jen a pouze u sebe, tak pokud to aplikuji na ten Calebuv vzorec, pak ano - ty potrebujes pinzetu a u Caleba to naopak vychazi na poradneho nadsamce ;-)
|
|
|
Nadsamce? Zminil prece, ze jeho Felda je v kombiku, to redukuje velikost koeficientem 2.51 :)
|
|
|
A joooo, ten kombik mi unikl ;-) Tak to pak teda Calebe taky neni zadna slava, chtelo by to jeste mensi auto ;-)
|
|
|
mám štěstí, že jsem holka a můžu si koupit auto jaké chci :-))
|
|
|
No to teda mousso nemuzes!!! Caleb prece v puvodnim prispevku psal o velikosti prirozeni ;-)
|
|
|
šmarjá, moje auto měří asi 4,60 m, jaké jsou v tomto případě koeficienty výpočtů? úplně mám strach co vyjde . . . :-(
|
|
|
Nejspis ti vyjde, ze ji mas melkou jak zatku od piva ;-)
|
|
|
BTW ted jsem si uvedomil, ze i moje auto meri presne 4.6 m - mousso, asi jsme pro sebe stvoreni :-P ;-) :-D
|
|
|
no sláááva, konečně ti to došlo, já už to tady nenápadně naznačuju kolik let!!! :-)
|
|
|
Tak jestli si tohle precte moje manzelka, tak sama sebe ucinni vdovou :-D
|
|
|
budeš nám chybět, nezapomeneme
bude veselou vdovou? :-))
|
|
|
Zkusim se ji zeptat, ale je mlada a krasna, tak proc by nebyla i vesela ;-)
|
|
|
Mě auto měří 4,72 + koule. Koupil jsem si ho proto, abych se nemusel ... krčit (+ koule). :p
|
|
|
A sakra! Do toho se pocita(j) i koule? No tak to musim cele prepocitat!!! ;-)
|
|
|
Co by to bylo za chlapa, bez koulí ... :o)
|
|
|
Moje auto má koulí spoustu. Velkých a zelených.
|
|
|
No ja jsem hlavne psal, ze u MUZU to rozhoduje. Racte se presvedcit v mem puvodnim prispevku. Jake z toho plynou dusledky pro damy, to jiz ponecham na fantazii vsech zucastnenych. ;-)
|
|
|
Tak to sorry, ja jeste v te tve teorii nejsem uplne zcela kovanej, jeste ze me kontroluje odbornik tveho kalibru - vzdyt mohlo vzniknout nestesti! ;-)
|
|
|
to by mě tedy zajímalo, jak by ty vaše diskutované parametry fungovaly u papa mobilu - de facto to znamená, že karol woytyla i hail ratzi musí mít identické přirosení (c).
až se obávám, jestli přenosné přirosení (c) paplže v pořadí jejich funkčních období není nástroj samotného ďábla.
tfuj taixl!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
to je pochopitelný, podle čeho sis myslel, že se asi tak vybírá papež? přenosné není, ale pokud se nevejdeš do určitých parametrů máš smůlu a papežem být nemůžeš!!
|
|
|
To konečně vysvětluje, proč konklávě při výběru papeže probíhá za hlídanými zamčenými dveřmi. :D
|
|
|
a já se naopak důvodně domnívám, že nemění-li se paplžovo wagen, je nutné přizpůsobit organismus paplže k tomu, aby byl paplž ve stavu způsobilém k převozu. u svaté stolice si určitou toleranci ve vazbě na vizkozitu vypouštěného odpadu umím představit, ale to bychom museli abstrahovat a pouštět se do spekulativní disputace.
|
|
|
V tom pripade by me zajimalo, jaky vliv ma to, ze mam tu Feldu f skoro-plny-palbe (chybi klima a hliny, jinak mam snad uplne fsechno, vcetne palubniho pocitace).
Dale se obavam, ze vam ponekud unika vyznam pojmu "pricina a nasledek" - kdyz si poridim mensi auto, tak jaksi nedojde ke zvetseni... erm... Funguje to jen jednim smerem.
|
|
|
No a proc se ty ptas na vliv vybavy me? Ja s tou teorii neprisel ;-)
Fakt jen jednim smerem? A urcite jen smerem dolu? V tom pripade jsem asi imunni, protoze jsem si postupne porizoval vetsi a vetsi auta a furt zadna zmena ;-) A zkouset dal to uz nemuzu, protoze vetsi auto by mi uz neprojelo garazovejma vratama :-(
|
|
|
No LOL :-DDD. Tim "smerem" jsem samozrejme myslel to, ze panove s malou vybavou maji tendenci kupovat velka auta, jak to ostatne vystihnul autor toho komiksu co jsem linkoval. NIKOLIV, ze pri koupi maleho auta nekomu naroste vetsi vybava...
|
|
|
Škoda, vydělal bys majland ... místo pilulek na prodloužení penisu bys prodával malý drahý auta. I když ... tohle před tebou asi tozvinuli pánové Porsche, Ferrari, Maserati ... :D
|
|
|
No ale tak to prece bylo mysleno i v tom komiksu - ze panove s malou vybavou si alespon koupi velke auto coby PSYCHICKY upgrade ega. Naopak panove s dostatecnou vybavou si vystaci s obycejnymi ci dokonce malymi automobily.
|
|
|
Jáá vim :) Paroubem má ostatně ten volební kamion tak dlouhej, že na jízdu potřebuje povolení. :D
|
|
|
Hmm, tak takovyhle nazor volice si Paroubek jako predvolebni heslo asi za ramecek neda. :-D
|
|
|
třeba potřebuje velký auto, aby se vešel, třeba taky nerad různě ohybaný, vždyť to znáš :-)))
|
|
|
Nee, na to je moc prťavej. :o)
|
|
|
jak je to s ma? ten se pořád chlubí a přitom má auto docela velký? kecá, že jo, protože jinak by musel jezdit tak leda v angličáku :-))
|
|
|
Jak už jsem výše uvedl ... musím mít velký auto, abych se vešel. :D Víš jak je nepříjemný to mít furt různě zvohejbaný? Ostatně si to kompenzuji malou ráží :)
|
|
|
no jo - ale jakmile to auto vytuníš vakuovou pumpou, stopařky si budou rvát rodidla a skákat pdo tvá silná kola, abys je alespoň svezl, když už tě nepřesvědčí svými ženskými zbraněmi ke smilnění. jen bych ti doporučil spolu s vakuovou pumpou zakoupit latexový potah na sedadlo spolujezdce - snáze s ebude udržovat :o)
|
|
|
Mám turbo ... to je defakto to samý :p
|
|
|
Ucelne je pouzivat k temto... ehm, ucelum firemni auta, ktera se odepisuji drive, nez se stanou nasledky na sedadlech neunosne. Pripadne je ve firme nejaky picmoch, kteremu lze odstraneni vzniklych skvrn zadat jako pracovni ukol.
|
|
|
v tom má mzajímavý poznatek - v dražších velkých vozech, kde má kolem sebe řidič všude "auto" lze provozovat ponejvíce nekoitální způsob nazývaný bratry dentisty oral. naopak v autech, kde je mezi sedadly podlaha již lze smilnit způsobem, kdy má dotyčná kopyta vyhozená a zapřená o strop - to již zavání ďáblem. samozřejmě, že nejlépe jsou na tom lidi v montérkách, kteří jezdí dodávkou - buď mohou smilnit v úložném prostoru, řidič si může dát i orál a hlavně, jakmile vstoupí opravář do bytu v montérkách, žena se bleskurychle naladí na páření a proběhne cizoložné smilstvo.
|
|
|
No ja nevim, ja uz to parkrat cistil ve svem predchozim aute (soucasne uz je i pojizdna loznice ;-) a tyhle biologicke stavy divcich vasni drzej fakt jak svina :-(
|
|
|
Calebe, furt mam pocit, ze to beres nejak moc vazne :-D Tady to proste NEOBHAJIS :-D
PS: A jestli te to vazne zajima, tak ja mam velky auto, protoze mam hodne deti a tudiz casto potrebuji prevazet sest osob plus kocarek plus pripadna dalsi zavazadla. A ono i k podnikani se mi obcas ten vetsi prostor hodi ... obzvlast, kdyz kvuli zbozi nemusim furt vytahovat detsky sedacky v druhe rade a vetsinou staci sklopit jen tu treti radu sedadel ...
|
|
|
Bodejť bys neměl tolik dětí, když máš velký auto a můžeš si skočit, kdy tě napadne.... :D
|
|
|
No to nevim, na ty deti se zadelavalo jeste v tom mensim ;-)
|
|
|
Nevim co říct - jsi prolezlý mrzkým chtíčem skrz naskrz! Ty jsi schopen sexovat i v Citroenu C1, přiznej se! :o)
|
|
|
To jsem jeste nezkousel, ale kdysi davno pred mnoha a mnoha lety jsem to zkousel na zadnich sedadlech legendarniho kupe S110R, ale chytla me z toho krec do lejtka ;-)
|
|
|
Hlavní je, že slečnu křeč nechytla ... :o)
|
|
|
Hlavne, ze jste neco nechytli voba.
|
|
|
No, vazne to urcite neberu, ale... tenhle nazor na velikost auta vs. velikost vybavy jsem slysel nezavisle na sobe asi od ctyr ruznych osob. Pravda ale je, ze vsichni to byli sexem posedli stari kozlove ve veku 40+, tak mozna to bude ten duvod. :-D
|
|
|
A kolik z nich melo velke auto? ;-) Jestli to spis nebude o tomhle ;-)
|
|
|
A jsem mimochodem zvedavej, jak bude reagovat Honza ZZR coby majitel Citroenu C1, az na tuto nasi diskuzi narazi...
|
|
|
to vousaty nejsem ja:)) ale mam 190cm, proto potrebuju velky auta:)
|
|
Zdravím,mám Chrysler Neon 1997 a když jsem potřeboval vyměnit vahadla ventilů,tak se mi na cenami v ČR protočily bulvy jak ventilátory...Můžeš napsat kde a jak objednáváš díly na US vozy? Díky a hodně spokojenejch kiláků :-) Aleš
|
|
|
Zdravim, Jdi sem http://www.rockauto.com/catalog/raframecatalog.php
Pockej az se katalog nacte, zvol znacku, rok, model, typ soucastky - engine, soucastku. Je potreba se orientovat v tom, ja se auto prodava v USA, ja treba hledam pod Eagle. Ty taky nesmis hledat pod Chrysler Neon, ale pod DODGE NEON!!! To co hledas se jmenuje ROCKER ARM. Je tohle ono??
http://info.rockauto.com/SealedPower/Detail2.html?R1098_TOP.jpg&R1098_ANG.jpg
Cena 11 USD:))) Kolik za to chteli tady??
|
|
|
Díky za ten odkaz!
Koukám, že i díly na japonce (Nissan Primera) tam vychází za polovinu oproti cenám tady. I s dopravou, dph a clem (počítal jsem 13% - nevím, kolik je to přesně) vychází zatím vše, na co jsem se díval levněji než tady např. na www.autokelly.cz :)
Takže až se něco vyséře, vím kde objednat...
|
|
|
tady za ty vahadla chtěli 16.800 Kč.Mě málem jeblo,jak jsem se dozvěděl cenu.
|
|
|
Zajímalo by mě, jak funguje. Před dvěma lety jsem našel D.Neon poměrně zachovalý a odborník mi řekl:
"Ještě tam stojí? Tak běž, obejdi ho dvakrát dokola, aby sis ho zapamatoval, a rychle uteč co nejdál pryč."
Údajně proto, že je to nepovedený pokus amíků o evropské auto.
Později jsem si dohledal recenze a zdálo se, že měl pravdu - jaké jsou praktické zkušenosti?
(Obešel jsem to auto asi pětkrát a líbilo se mi...)
|
|
Uvažuju o koupi dodávky Dodge RAM 2500 V8/5.2l, rocnik 2000, 8 mist k sezeni. Nemáte někdo zkušenosti s tímhle autem - co odchází, na co si dát při koupi pozor apod. Díky za každou radu.
|
|
Ahoj všem,
díky za pěkný článek.
V tomhle autě jsem párkrát seděl (i jako řidič) a musím říct že už před těmi 12ti lety mi tohle vozidlo učarovalo. Na dálnici paráda prostě americký koráb a spotřebu jsme tehdá moc neřešili...a v době kdy bylo nejpopulárnější nové vozítko v CZ Favorit to bylo svezení nesrovnatelné. Bohužel tehdy stál nový model tohoto krasavce co jsme ve firmě měli hodně přes mega (verze Eagle dovoz z US od nějakého dealera z NY) takže bylo zcela mimo mou finanční rozvahu...
Díky Redguyovi jsem si na něj vzpomněl. A učarovalo mi znovu :) Neříkám že nejsou mnohem lepší auta atd. mám k němu řekněme spíše osobní vztah. A napadlo mně podívat se jestli bych si ho mohl dnes dovolit - a zjistil jsem že snad ano.
Denně najezdím do a z práce min. 130km, většinu cesty rychlostí okolo 90kph (nepočítám posledních 5km poskakování po Praze) takže varianta tohodle vozítka s budoucí montáží LPG mi přijde hodně zajímavá. Počítám že by mi mohlo vydržet aspoň 3-4 roky, než to vyměním.
Můžete se někdo fundovaně podívat na odkaz dole a říct svůj názor? Budu rád za jakoukoliv pomoc, radu či doporučení. Ty originál kola k tomu sice ladily více ale to je jen kosmetika, za to má tenhle dodatečně namontované mlhovky - ty se hodí, u nás na Slapech je často po ránu mlha jak mlíko. Psal jsem prodejci o detailní info (anglicky, německy bohužel neumím, jinak bych jim zavolal) - tak snad bude umět odpovědět, když tak můžu po obdržení emailu přeposlat. Za těch 1200 ojro bych si pro něj klidně do Berlína dojel...Díky předem za ohlasy.
PS: Autům moc nerozumím, dělám v jiném oboru, tak mi hubujte s rozumem. :)
http://home.mobile.de/home/showDetails.html?id=66771842&__lp=6&scopeId=AV&sortOption. sortBy=makeModelDescriptionSortField&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1. searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3. searchInFreetext=false&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=455569& lang=de&pageNumber=1&partnerHead=true&showZip=false&showModels=false&hideVehicleType=false
|
|
|
Ahoj,
ty kola na tom aute jsou origo, srovnej s fotkami meho. Jinak klima nefunkcni, repasovany kompresor z USA stoji cca 400 USD, coz neni zrovna mala investice! Plus doprava, CLO a DPH. Pokud si jej pujdes projet, soustred se nejvic na prevodovku, jak bude v normalnim provozu jen malinko cukat nebo se Ti nebude zdat, jdi hned pryc, komplet repase cca 20.000Kc. Jinak ja osobne doporucuji koupit auto uz s namontovanym LPG, vyjde to mnohem levneji.
|
|
|
Ahoj,
díky za komentář...jsi zlatý. K těm diskům - já si pamatuju kola s tím designem..jak to popsat.. jako když se otáčí elipsoid okolo středu...snad víš. Uměl bych to namalovat, popisuje se to blbě :( Ty byly na tom Eagle co si pamatuju. Tyhle "paprskové" co máš i ty se asi dávaly na ty evropské modely "Chrysleru" - i když ty co myslím vidím sem tam i na fotkách těch evropských - tak nevím.
Ta klima mně mrzí - do toho asi nepůjdu, zbytečné starosti a investice navíc.
Myslíš, že bych Tě ještě mohl poprosit (nechci zneužívat!), kdybys měl 10minut, jestli bys nekouknul na www.mobile.de jestli tam najdeš podle svého názoru nějaký model co by stál aspoň za pouvažování?
Díky mooc.
|
|
|
S tím LPG jsem zatím nenašel nic. Ale budu hledat. U toho co jsem poslal prvně jsem kalkuloval s tím že bych do toho za 30t. nechal LPG dodatečně namontovat. Takže pokud bude někde už namontované - o starost míň. :)
|
|
|
Abychom tady neplenili komentáře k článku tak mi když tak piš na neogeo.cz@centrum.cz dík.
|
|
|
Ale ne, treba se nekdo prida s radou. Spis nez do Nemecka se zkus kouknout do Italie, Italove jsou blazni do LPG, jejich koncovka je identicka s nasi, dokonce ten sekvencni system co se tu montuje, je od nich. Takze rozhodne doporucuju skouknout taliansko!!! Jinak ja zas ty svy kola videl kolikrat na fotkach Eaglu v US, takze holt asi meli dva druhy nebo nakej facelift:))
|
|
|
Tak jsem ho asi sehnal Redguyi. Když tak písni na email napíšu podrobnosti. Tvůj názor bude vítán než pro něj v neděli pojedu.
|
|
|
V nedeli? Ty to beres rychle:)) Na druhou stranu ja chci jet pristi tyden do Italie pro motorku, se mozna potkame:)) Jo, je lepsi jet pry v tydnu, kvuli odhlasce.
|
|
tak,ja Ti napsal Redguy,je si potreba prijet pres tyden,jinak nevyridis nic.A na prevozni znacky muzes zapomenout.Italove jsou lemplove,a vubec nemaji sesynchronizovan vydej prevoznich znacek,s pojistenim.Pokud se stane zazrak,tak behem 2 dnu nekoho najdes,kdo to pojisti.Jinak je lepsi kupovat od koncesionare,ten v 4 pripadech z 10 prevozky zaridi.Pak uz ti zustava jen odvezt to na vozejku.
|
|
Poradil by mi někdo kde hledat auta v italii? Na mobile.de se oběvují jen zřídka.
|
|
Nebyl jsi dnes (24.10.) kolem 18:15 na ÖMV v Sokolově?
|
|
|
Dnes v 18:15 jsem byl na letisti ve Frankfurtu:) Prave jsem dorazil domu, 12.000km za den unavi:)
|
|
|
:)) tak to je jiná, jenom jsem viděl úplně stejnou káru se Středočeskou registračkou, proto ta blbá otázka :)))
|
|
mne by vadila ta vysoka poruchovost a objednavani dilu z usa.
|
|
Caf ja rozmyslam o kupe toho lietadla ale s lpg a neviem ci by slo prepisat auto zo zahranicia na SR s lpg..inac co stoji montaz na LPG? a na cez aku stranku si objednaval ND zUSA?.dik j
|
|
Ahoj, po Chrysleru Vision švidrám už dlouho, můžeš prosím napsat buď tady, nebo na můj mail, na co si při koupi dávat nějvětší pozor, jaké jsou nejčastější závady, která část vozu podléhá největšímu opotřebení a odchází nejdříve, jak jsou na tom 3.5 V6 se spotřebou a jak jsi celkově s Visionem spokojený ? Moc o tomto Chrysleru uvažuju.... Díky a přeju hodně spokojených kiláků. Tom
|
|
Zdravim muzete prosim napsat jaky typ oleje tam lijete ? jestli to petro-canada jak jaky typ ? Diky moc
|
|
|