D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Peugeot 406: Epizoda II.
    (ze dne 11.12.2005, autor článku: Slušňák)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 11.12.2005 20:48:36     Reagovat
    Autor: FAiR - Neregistrovaný
    Titulek:
    V návaznosti na tvé poznámky o německých kontra francouzských autech se mi chce doplnit mé pozorování - zatímco německá auta hodně vydrží (matky a šrouby) ta francouzská jsou obvykle velmi pohodlná ...

     
    Komentář ze dne: 11.12.2005 20:53:10     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    No nevím, před týdnem jsme absolvoval asi 200km v Citroenu Xantia a asi tak po 10 km jsem si začal říkat, že ty hnusné sedačky od VW a spol. zase nejsou až taková hrůza...

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 13:01:56     Reagovat
    Autor: Jack - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Každému jeho nebe. Já si zase něco podobného říkal, když jsem měl na 6 neděl půjčenou Ochcáfku I. (samozřejmě fkombíku, fTDIčku, fmetle, s klímou, švihadlama a na hlínách). No to bylo hrozný vytřásadlo (i když nee tak strašný jako Fóbije) a na těch tvrdých sedačkách (nedělají je pořád ještě ze dřeva?) jsem si prostě nezvykl. Zadek z toho bolí, boční vedení veškerý žádný, takže zatáčky = utrpení pro záda... Jak jsem se těšil zpátky do pohodlných francouzských křesílek...
    Holt každému vyhovuje něco jiného.

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 20:34:31     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Ono za starou bačkour stojí drtivá většina sériových sedaček v autech pod řekněme 2 miliony. A proto Recaro Ergomed D :-) Jak jsem to dříve považoval za úchylnost, hlavně co se týče ceny, dnes bych za to ty peníze i dal.

     
    Komentář ze dne: 14.12.2005 16:02:04     Reagovat
    Autor: anderson - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Blbost, moje 10 let stara Honda me lepsi sedacky nez vetsina podstatne novejsich a drazsich aut.

     
    Komentář ze dne: 14.12.2005 20:26:27     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Většina != všechny. Občas se v záplavě konfekce opravdu najde něco slušného, ale je to opravdu výjimka (třeba novější Hondy, CR-V, Civic nejsou vyloženě mučící nástroje, ale žádná super sláva to také není).

    Jinak budeš-li mít příležitost, svez se někdy 1500 km v těch Racarech a pak v těch sedačkách od Hondy :-)

     
    Komentář ze dne: 20.12.2005 07:46:33     Reagovat
    Autor: ARi - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    úplně s tebou souhlasím. Měl jsem PEUGEOT 306 a ten měl naprosto dokonalý sedačky. Spousta aut který nedělaj ignoranti mají dobrý sedačky i bez toho aby stáli dvě mega. No nejhorší v čem jsem kdy seděl je Felda. Toho primitiva, kterej vyprojektoval takovou neergonomickou sedačku bych do ní posadil a nechal ho v ní tak tejden vydusit. Vsadím se, že by se už nikdy nenarovnal ^_^

     
    Komentář ze dne: 25.02.2006 01:04:57     Reagovat
    Autor: seta - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    A co teprve fobie PRS, ta ma misto sedadla snad koryto.↑

     
    Komentář ze dne: 11.12.2005 21:45:32     Reagovat
    Autor: Vector - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Tak to netuším, kde máš problém, protože, když sem jezdil s 406, nic nebylo přidělanýho fórově.
    Tady záleží jen, která buzna to měla před tebou v ruce a co se tam jenom osralo, co domrdalo a do vomrdalo.
    Delší cesty sem jezdil s svoulitrovym benzinenem, a i když tedy jediný slušný motor na váhu 406 je 3.0V6, nemůžu říct, ež by sem pociťoval nepohodlí, nebo akutní nedostatek výkonu. Jen párkrát sem musel seznámit motor se skutečností, že po něm chci odevzdat papírovej výkon, který má až v poměrně vysokých otáčkách.
    Rovněž rychlost 170-180 hodnotím spíš jako cestovní, než maximální. V zatáčkách velice pohodlné svezení a žehlička na nerovnosti.

    Jinak souhlas z HDi je třeba brát až ty silnější.
    Každá auta mají svá specifika a není dobré nakupovat u někoho, kdo se nespecialisuje na značku. Takový "prodejce", který vám nechá fakt jako vyvoněnou 406, ale sam PSA nadává do žabožroutů... a že jich je. Auta jsou to dobrá, jen je nesmí servisovat, někdo, kdo dělá normálně pašíky a naopak.

    Ještě k německým autům... jo bejvávalo. Kvalita zpracování jde taky do háje... všude lowCost... jediné co jim zbývá, že jdou strohá a většinou hnusná.
    A kdo se tomu bude smát ? Samozřejmě naši přátelé z východu.

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 20:01:54     Reagovat
    Autor: Skubis - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    To je fakt. Jedním z materiálů, který je v kompozitu, tvořícím výplň dveří u VW Passat je kokosové vlákno :-)

     
    Komentář ze dne: 15.12.2005 08:56:04     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Ještě bych doplnil, že na francouzský a Italský auta se navíc dá ještě koukat 8o)

    Káry z Rajchu (od Pola naší účetní po šéfův BMW 645) mě tak nějak nudí zvenku i zevnitř...i když můj Trabant je taky němekej, ale co se může líbit/nelíbit na "holobytu" ve kterým nic nejni, že? 8o)

     
    Komentář ze dne: 16.12.2005 19:35:38     Reagovat
    Autor: Vector - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Jistě, ve úrovni vzhledu těch aut je podle mě obrovský rozdíl, jenže to už je SUBJ hledisko, proto sem ho nerozvíjel víc, než je zdrávo :)

    Mimochodem třeba Mazda je snad nejspolehlivější auto vůbec. Kvalita zpracování je úžasná, ale kupujou jí lidi kolem 60.. i když je ZUM ZUM. Poslední dobou i ve vzhledu velký krok vpřed, tak uvidíme.

    Komentář ze dne: 11.12.2005 21:26:07     Reagovat
    Autor: Zafod - Neregistrovaný
    Titulek:
    tedy nechat si za devet kol prezouvat gumy tomu rikam slusnej vojeb. Fakt vam nevadi ze platite trikrat vic nez ve zbytku republiky? Slovy Horsta Fuchse: neee jednou, neeee dvakrat ale TRIKRAT vic a neutazene srouby mate ZDARMA!

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 10:25:03     Reagovat
    Autor: vvitty - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    vadi, a co s tim? to mam jezdit prezouvat nekam 30km daleko a rozdil ceny zaplatit v projetem benzinu a stravenem case?
    btw 900 je hodne na takovyhle servis, jako nejdrazsi je vyhlaseny Safranek a tam jsem platil prezuti, oprava diry + vyvazeni jednoho disku 250,- ...

     
    Komentář ze dne: 13.12.2005 18:52:10     Reagovat
    Autor: Zafod - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    no asi bych si radsi za ty love udelal nekam vylet a pri te prilezitosti prezul gumy nekde v Trbosanech za lidovku

    Komentář ze dne: 11.12.2005 21:31:33     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:
    JO:) tak vymena pneu + cena za sklad v toyote za 1930Kc...sklad byl za neco pres 600. Ale jednu pneu sem mel prorazenou (zimni) a na to abych jim dal 4000 ktery chteli sem rek ze to chci jako reklamaci a vzali to. (ale slo o to, ze sem ty pneu koupil i s autem od nich v lete a ty zimaky sem nikdy nevidel ani nejel, rovnou sli na sklad). Nicmene uz tam nepujdu, ta cena je strasna.

    Komentář ze dne: 11.12.2005 22:07:08     Reagovat
    Autor: BlueScreener - Neregistrovaný
    Titulek:Automatika stěračů
    Ja si myslím že automatika to dělá správně. Občas se mi stane, že ve své fekálii nechám večer zapnutý cyklovač. Do rána stěrače přimrznou a po zapnutí klíčku se dějí vjeci.

     
    Komentář ze dne: 19.12.2005 23:13:44     Reagovat
    Autor: zarniwup - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Automatika stěračů
    To se mi stalo loni u starýho auta. Ale tam jsem si ty stěrače, blb, pustil sám. Děly se vjecy: pong, pong, škráb, dráp, ach jo.

    Komentář ze dne: 12.12.2005 00:07:13     Reagovat
    Autor: 2Pix - Neregistrovaný
    Titulek:;-)
    406 HDi sem okusil jen jednou - kdyz pri "postuchovani" na dalnici s kamosem sem dostal nater prave s dvoulitrovym HDi - sice nema tu akceleraci, ale diky delsi petce mne hrave dalo pri delsi trase ...

    designove i interierove se mi paci... ale bonbonek je 406 Coupe ;-)

    celkove se mi libi x05 rada od Pazouta - designove velice prekrasny auta (a 405Mi16 + T16 - to se jen tak nevidi) ...

    preju prijemny kilometry

    Komentář ze dne: 12.12.2005 09:56:29     Reagovat
    Autor: Ondon - Neregistrovaný
    Titulek:blinkry
    Proboha, Slusnaku, co to je za napad vypinat blinkry "mirnym trhnutim volantu na druhou stranu"? Nenapadlo te uz, ze ta packa jde vratit do puvodni polohy i rukou? Moc toho nenajezdim, kdyz uz, tak sedlam Punto nebo "rytire z Eisenachu" - W353, ale tohle by me nenapadlo.

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 10:07:57     Reagovat
    Autor: Klokan s tyčí - Neregistrovaný
    Titulek:Re: blinkry
    Nevíte někdo o autě, které nemá tuhle debilnost (že mi volant vypíná blinkr) nebo že by šla aspoň vypnout? Zlatá AZNP 100 ...

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 10:25:34     Reagovat
    Autor: 2Pix - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: blinkry
    To je jednoduchy : urezej ten zobacek co tu packu vraci :-) ...

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 10:29:13     Reagovat
    Autor: vvitty - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: blinkry
    to se da vyresit celkem jednoduse, sundej volant a ulom packu, ktera odjistuje aretaci blinkru... pak se ti prestane vracet. A nebo to rozeber cely a vyndej ji, jestli to pujde...

    I kdyz mi trosku unika duvod... mozna snizeni prodejni ceny??

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 10:29:13     Reagovat
    Autor: vvitty - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: blinkry
    to se da vyresit celkem jednoduse, sundej volant a ulom packu, ktera odjistuje aretaci blinkru... pak se ti prestane vracet. A nebo to rozeber cely a vyndej ji, jestli to pujde...

    I kdyz mi trosku unika duvod... mozna snizeni prodejni ceny??

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 10:44:00     Reagovat
    Autor: Klokan s tyčí - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: blinkry
    U mého vozu s přepsanou dvoubarevnou kastlí už asi snížt prodejní cena nepůjde... Důvod? Nechci, aby se mi blinkr na kruháči nebo při parkování vypínal, když já nechci... Prostě jsou situace, kdy tím volantem kroutím všelijak, ale ukazovat mám důvod pořád na jednu stran.

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 11:01:35     Reagovat
    Autor: P.K. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: blinkry
    No mě to taky občas vadí, myslim v Š105 jsem to zaznamenal - ale pokud se pamatuju, stačilo tu páčku přetlačit a stala se na volantu nezávislá.

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 13:08:13     Reagovat
    Autor: Gabelhirsch - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: blinkry
    na kruháči se nebliká ty pako jen když ho opouštíš

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 13:24:41     Reagovat
    Autor: Jack - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    Mohl bys sem hodit konkrétní odkaz na nějaký paragraf "silničního zákona"? Beze srandy, fakt by mě zajímalo jak to ve skutečnosti má být, neboť každou chvíli slyším něco jiného a myslím že nejsem sám, kdo v tom má bordel. Mně osobně učili v autoškole blikat jen při výjezdu. Ale spousta lidí už mi tvrdila, že se má blikat i při vjezdu, pár jsem jich viděl blikat doleva i při jízdě po okruhu (což mi už přijde jako totální úlet) a jednu ženskou v 206ce dokonce jak to brala k nejbližšímu výjezdu v protisměru.

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 13:28:50     Reagovat
    Autor: 626 - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    Co je na tom složitýho? Blikáš při vjezdu, výjezdu a změně pruhu v kruháči (takže logicky těžko můžeš blikat doleva celou dobu). V novým zákoně co má platit od června se už při vjezdu nebliká.

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 13:29:28     Reagovat
    Autor: Pavel - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    A blikat při vjezdu vpravo,
    když kruháč opouštíš hned dalším výjezdem napravo,
    mě v autoškole taky učili.

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 13:37:07     Reagovat
    Autor: 626 - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    A k čemu to má být dobrý ti řekli? Nenapadá mě ani jedna věc.. Neurychlí to vůbec nic, protože tak blbej abych vjel před někoho, kdo už od vjezdu pořád bliká do prava určitě nebudu, těžko můžu vědět, jestli opravdu odbočuje, nebo jenom zapoměl vypnout blinkr..

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 13:43:29     Reagovat
    Autor: Pavel - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    No mě k tomu ještě řekli, že při vjezdu se nebliká,
    takže já když přijíždím pomalu ke kruháči, mám zařazenou dvojku, lehce pod plynem a sleduji vlevo přijíždějího kolegu
    ob dva vjezdy vlevo, který bliká a tudíž opustí výjezd ještě vlevo přede mnou, tak opatrně na tu dvojku popojíždím na hranici kruháče a když vím jistě, že fakt zatáčí, tak jen ťuknu na plyn a jedu plynule dále, což je mi příjemné, rychlé, úsporné a zkušenostmi dobře osvědčené.Asi tak.

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 21:54:18     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    Mam asi 200 metru od baraku maly kruhak (vnitrni prumer asi 2.5 metru), kde vicemene sam od sebe vzniknul usus blikat doleva, kdyz se odbocuje doleva. Ono to nicemu neublizi a zvysuje to bezpecnost prujezdu, protoze je naprosto normalni, ze kdyz odbocuju do leva bez blinkru (resp. az s blinkrem vpravo pred odbockou), tak se mi tak v 50% pripadu stane, ze mi tam nekdo vjede, i kdyz mam prednost (protoze vsichni tady prece jezdej rovne woe) - jedna ulice je vyrazne sirsi, nez ta druha a vzdycky byla hlavni (a da se po ni ten kruhak projet docela docela rychle, asi by to slo i pres 100 km/h, kdyby nic nejelo) - takze blikani vlevo na MALYCH kruhacich bych nevidel jako vylozene spatne, na velkych je to pochopitelne jinak. No a kdyz se nekdo na tom kruhaku nedej boze otaci o 360°, tak ma pomerne velkou sanci, ze ho nekdo sestreli. Blikani doprava pri vjezdu (nelze zapnout ten blinkr az pred odbocenim) na ten kruhak take urychluje prujezd krizovatkou. Je to vsechno hlavne o citu pro plynulost provozu a o snaze pochopit, co jiny ucastnik provozu udela - a v tom je kazdy zpusob dobry, i kdyz neni uplne v souladu s predpisy.

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 13:31:42     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Okru%C5%BEn%C3%AD_k%C5%99i%C5%BEovatka


    kvuli pitomcum, ktery neumej jezdit na kruhakach mame furt v koline zacpy a bouracky.... fuck !!!

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 14:23:19     Reagovat
    Autor: Jack - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    Klídek. Já jezdím přesně tak, jak se to na té wikipedii píše, a tak mne to také učili v autoškole (a tak mi to také připadá nejlogičtější). Jen jsem psal, že se mne už dost lidí snažilo zviklat, že TAK se to dělat nemá... :-/

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 13:35:39     Reagovat
    Autor: Artie - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    Blikání na kruhovém objezdu vlevo není totální úlet. Viz třeba Anglie, kde má blikání jasná a jednoduchá pravidla. Ve zkratce: při příjezdu k němu blikám vpravo, budu-li ho opouštět prvním výjezdem, neblikám vůbec, budu-li ho opouštět druhým (tedy pojedu vlastně rovně) a blikám vlevo, budu-li ho opouštět třetím. Vždy v okamžiku, kdy minu výjezd předcházející výjezdu, po němž budu objezd opouštět, začnu blikat vpravo (v Anglii je to vzhledem k levostrannému provozu samozřejmě všechno zrcadlově převráceno).
    Navíc platí jasná pravidla pro používání jízdních pruhů na objezdu. Pro objezdy s více než 4 výjezdy platí +/- totéž, jen je to malinko komplikovanější. Výsledek? Naprosto plynulý provoz, auta se míjejí v těsných rozestupech, ovšem vždy můžete s téměř 100% jistotou odhadnout, co udělají ti okolo vás. Nehod minimum.
    V Česku ovšem věc nemožná. Český řidič není schopen pochopit ani ta nejelementárnější pravidla a když už je náhodou pochopí, prohlásí je za omezování osobní svobody, woe. A tak se budeme na objezdech i nadále motat jak nudle v bandě. A nejen na nich.

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 13:43:23     Reagovat
    Autor: 626 - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    To je úžasnej systém..a když chce změnit pruh v kruháči, tak bliká oběma blinkrama a do rytmu zapíná a vypíná mlhovky ne? :o)))

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 13:47:41     Reagovat
    Autor: burtonbell - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    jizdu v pruzich na kruhovem objezdu ovlada v cesku tak 1% ridicu...

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 15:10:26     Reagovat
    Autor: Artie - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    Ironie je to pěkná, to ovšem vůbec nic nemění na tom, že ten systém perfektně funguje.
    Jak? Představme si KO se dvěma pruhy. Chci-li vyjet prvním výjezdem, řadím se do vnějšího a vyjedu. Chci-li vyjet až na některém dalším, řadím se vnitřního pruhu. V okamžiku, kdy minu výjezd předcházející mému, hodím pravý blinkr a mohu přes vnější pruh v klidu vyjet. V podstatě se ani nemusím dívat do zrcátka, jelikož při tomto systému se nemůže stát, že by v něm jel někdo, kdo hodlá pokračovat za výjezd. Jinými slovy, jouda, který se zařadí do vnějšího pruhu a v něm objede celý KO, tam prostě neexistuje.
    Chápu, že českému pilotovi, který není schopen pochopit ani to, jak se používá blinkr, mlhovky či jak se jezdí v pruzích, se může takový systém jevit složitým. Ale není, je naopak velmi jednoduchý a tím i plynulý a naprosto bezpečný. Vyžaduje ovšem jediné: musí ho používat všichni. V Anglii se tak děje bez problému, v ČR je to nemožné.
    A to v Anglii existují i kruhové objezdy třeba se 4 pruhy, 6 výjezdy, všelijak navzájem poskládané vedle sebe a třeba i doplněné semafory. Něco takového postavit u nás, tak tam většina lidí bude jezdit tak dlouho, dokud jim nedojde benzín nebo nepojdou hlady.

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 16:14:11     Reagovat
    Autor: Viktor Janeba - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    Hm? Nemusis se divat do zrcatka? Vzdyt ti tam muze vjet auto z najezdu, ktery jsi minul jeste vnitrnim kruhem, a ktere bude sjizdet na tom dalsim taky.

    Nicmene tenhle system zni opravdu dobre, chci to tu taky.

    Nejvetsi hruzu mam z viceproudovych kruhacu, ze kterych jsou vicepruhove vyjezdy (v MB je jeden takovy velky). Kdyz jedu vnitrnim kruhem a chci vyjet a vedle me jede vnejsim kruhem auto, nevidim mu na blinkry a nepoznam, jestli take vyjizdi nebo jestli hodla pokracovat dal. Nebo jestli da-neda blinkr. U nas je proste vyjizdeni zevnitr takova loterie... kolikrat jsem si radsi dal dalsi kolecko po objezdu.

     
    Komentář ze dne: 13.12.2005 09:07:51     Reagovat
    Autor: Jack - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    No ona MB jakožto velkoprdel, kde je víc aut než lidí, má vůbec svá zvláštní specifika co se týče provozu :-/ Výborné jsou třeba křižovatky "U Bičíků" a "U Měšťáků", kde je nalajnovaný jen jeden pruh, ale auta se řadí do dvou (info pro přespolní), za což se v autoškole vyhazuje,a naopak v provozu vytrubuje...

     
    Komentář ze dne: 13.12.2005 09:40:04     Reagovat
    Autor: Klokan s tyčí - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    zákon 361/2000 praví:
    jízdní pruh je část vozovky dovolující jízdu vozidel jiných než dvoukolových (motocyklů) v jednom jízdním proudu za sebou,

    Proč by se za to tedy mělo v autoškole vyhazovat? Kde nejsou pruhy namalovaný, tam se domyslí, aspoň tak to tvrzení zákona chápu...

     
    Komentář ze dne: 13.12.2005 09:43:56     Reagovat
    Autor: Jack - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    No to se neptej mně, ale nějakýho dopraváka ;o) A navíc - já dělal papíry v Brně ;o)

     
    Komentář ze dne: 13.12.2005 12:49:20     Reagovat
    Autor: Viktor Janeba - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    Protoze pred krizovatkou je znacka prikazujici jizdu pouze rovne a doprava, takova ta jednosipka s dalsi sipkou doprava. Udajne (tvrdil nam to instruktor) podle zakona tahle znacka taky znamena, ze se musis radit do jednoho pruhu, pokud nejsou na zemi vyznacene vicepruhy, coz tady nejsou.
    A opravdu na tohle misto upozornujou v kazde autoskole v MB a policajti prej sami pred krizovatkou pri zkousce rikaj, at se auto radi do tech falesnejch, protivyhlaskovejch pruhu. To ale mam jen z doslechu.

     
    Komentář ze dne: 13.12.2005 13:18:21     Reagovat
    Autor: Klokan s tyčí - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    O té svislé začce mi ale nikdo nic neřek, pak se tam mají auta řadit za sebou... Otázkou je proč je to tam tak blbě, když tam je místo na dva pruhy...

     
    Komentář ze dne: 13.12.2005 13:26:51     Reagovat
    Autor: Viktor Janeba - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    Moc neni... rozhodne ne na dva regulerni pruhy.

     
    Komentář ze dne: 13.12.2005 13:31:40     Reagovat
    Autor: Jack - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    Je to tam tak proto, že tam právě NENÍ místo na dva pruhy. Dvě auta se vedle sebe na těsno vlezou, ale nelze tam regulérně nalajnovat dva pruhy, protože by neměly minimální předepsanou šířku... Holt to mají přespolní u nás těžký...

     
    Komentář ze dne: 13.12.2005 15:22:08     Reagovat
    Autor: volajaký zmetený - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    Pokud to říká policajt, kam se máš zařadit, jseš povinen ho uposlechnout, ne? U nas se zase vyhazovalo za to, že jsi nevjel do zakazu vjezdu, když ti to policajt přikázal. On to totiž udělat může :-))

     
    Komentář ze dne: 13.12.2005 12:44:03     Reagovat
    Autor: Viktor Janeba - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    U Mestaku je to jeste cajk.
    Ovsem u Biciku (ted je tam Sportovka, heh), pokud si nekdo stoupne podle predpisu doprava a jede rovne, vedle nej si stoupne situace znalej a jede taky rovne a NEPUSTI toho zprava, popripade si oba hrajou na zavody dragsteru, je to uprostred krizovatky, kde vetsinou taky jedou dva z protismeru, dost adrenalin (teda, veta plna carek, hehe). Obcas se tam jeste vyskytne exot, kterej navzdory zakazu odbocuje nahoru nebo dolu a zacpe cely tah mestem celni srazkou s protijedoucim dragsterem.

     
    Komentář ze dne: 13.12.2005 14:12:32     Reagovat
    Autor: bob ash - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    V Pardubicích se tohle na několika místech děje taky ... Normálka ...

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 16:57:09     Reagovat
    Autor: 626 - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    Aha..takže už se nebliká bohapustě jednou vlevo, jednou vpravo jako jsi psal před tím, ale ti angličani vymysleli tak geniální věc, jako že použijí i vnitřní pruh a pravej blinkr když do něj odbočují a pak si zase vyjedou do vnějšího pruhu a při tom dají levej blinkr. Nic proti, ale jestli ti tohle přijde jako něco neobvyklýho, tak asi bude jeden z těch "pilotů" jak píšeš...

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 14:38:34     Reagovat
    Autor: vvitty - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: blinkry
    kdyz uz pri parkovani citim potrebu kroutit volantem tam a zpatky, staci zmacknout tlacitko s cervenym trojuhelnickem a blinkry zustanou blikat celou dobu...
    na kruhaku se neblika, viz dole...

    zrovna automaticke vypinani blinkru mi prijde jako uzitecna vec a kdyz jsem jednou urazil tu packu pri vymene volantu, hodne rychle jsem ji opravil, vypinat blinkr po kazde krizovatce je proste opruz. Ale kdo chce kam....

    --
    na kruhovem objezdu se podle vyhlasky blika pri zmene jizdnich a pri opousteni objezdu, a to doprava. blikani pri vjezdu neni ani zakazano, ani prikazano, nicmene postrada informacni hodnotu...
    blikani levym blinkrem na kruhovem objezdu je dost rozsirene treba ve francii, a oznamuje se tim ze pokracujeme dale a nehodlame jeste kruhak opustit... kupodivu to tam celkem slusne funguje.


     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 16:03:31     Reagovat
    Autor: Klokan s tyčí - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    To jsem fakt (skoro) jediný, komu automatický vypínáíní blinkrů vadí?

    Kruháč: Máme tu jeden šišatej pod dálnicním mostem, kde průjezd vypadá následovně: Jsem na kruháči před výjezdem, dám pravý, že kruháč opouštím, v tu chvíli jsem kvůli tvaru kruháče nucen výrazně zatočit doleva, blinkr se mi vypne, za lomcování páčkou (abych ho tam vrátil) zatáčím doprava, abych opustil kruháč a mohl na následujícím přímém úseku prudit okolořidiče dodržováním padesátky v obci.

    Parkování: Jedu po sídlišti, vpravo je parkoviště, kde auta stojí kolmo k vozovce, míním zacouvat do skuliny, hodím pravý, aby bylo vidět, kam ve výsledku zapluju, najedu si doleva a blinkr není... Zečtyř blinkrů ten za mnou těžko pochopí, kam se vlastně míním zasunout.

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 16:19:54     Reagovat
    Autor: vvitty - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    ad parkovani - kdyz dam 4, pochopi ze budu parkovat a da si pozor, zrejme se me ani nebude snazit predjet... rozhodne bude upozornen na komplikovanejsi ukon, nez proste otoceni volantem doprava. jestli das pravy a najedes si doleva, povazuji to za nevhodne, protoze ukazujes zmenu doprava, ale jedes presne opacne... takze ten za tebou pochopi, ze bud pojedes doprava, a nebo stojis, a najednou jsi vlevo... tohle jako argument neberu.

    ad kruhac - nevidel jsem ho, ani si to moc nedokazu predstavit, ale mozne to asi je... presto mi prijde, ze kvuli par takovym vyjimkam je proste opruz vyhazovat blinkr po kazde krizovatce a celkove je to prinosem.

    ale jak uz jsem zminil, staci ulomit packu od aretace, jde to velmi snadno behem 5 minut i s demontazi a montazi.

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 17:21:24     Reagovat
    Autor: Klokan s tyčí - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    No to ulomení páky asi bude auto od auta jiný, netroufám si se do toho pouštět.

    Mnou popsané parkování je ekvivalent toho, když si náklaďák při odbočování vpravo do fabriky napřed najede doleva, aby to vytočil - tady mu pravidla výslovně ukládají blikat celou dobu doprava.

     
    Komentář ze dne: 13.12.2005 01:03:41     Reagovat
    Autor: vvitty - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    no dobre, ale porad je tu nesrovnatelny pocet situaci, kdy je to pohodlnejsi...
    kolikrat na krizovatce odbocujes, a kolikrat prave takto parkujes?

     
    Komentář ze dne: 13.12.2005 07:22:44     Reagovat
    Autor: Klokan s tyčí - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    Co si vzpomínám na dávnou dobu, kdy jsem střídal Škodu 100 s auty, která ten blinkr vracela, tak se mi to u té Š100 nějak lbilo, že mám věci pod kontrolou. Teď si konstruktéři občas vymýšlejí různé blbovinky, co moc k ničemu nejsou. Mám rád věci pokud možno pod kontrolou, když nějaká automatika, tak ať se chová tak, aby mě nikdy neznepříjemňovala život, což tohle není. Lepší vykutálenost teď vymysleli do Fóbie, která mi nedovolí jen tak jednou bliknout, vždycky ještě dvakrát blikne poté, co páčku vrátím. Tak ať si to auto i řídí samo, když je tak chytrý, ať si můžu po cestě schrupnout.
    A odpověď na to kolikrát... - přes ten blbý kruháč se vracím domů minimálně v 50 % případů, takže...

     
    Komentář ze dne: 13.12.2005 12:26:22     Reagovat
    Autor: vvitty - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    a kolik dalsich krizovatek projizdis cestou, krome toho kruhace...?
    ale jak uz jsem rikal, tahle funkce se da snadno odinstalovat, pokud to nezvladnes sam, jiste to nejaky garazista za krabicku cigaret zvladne na pockani... odinstalovat to z Fabie, kde je to soucasti elektroniky uz je podstatne horsi.

    je spousta dalsich veci, ktere jsou dneska v autech jaksi navic oproti S100, a ve vetsine pripadu ku prospechu veci. A na kazdou najdes situaci, kdy to naopak skodi... at uz je to elektronika v motoru, ABS, ABG, automaticke sterace, automaticke naklapeni zrcatek dolu pri zarazeni zpatecky apod...

     
    Komentář ze dne: 15.12.2005 09:49:55     Reagovat
    Autor: qwas - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    Náhodou - tahle vychytávka u blinkru je jedna z mála věcí co se mi na fobii líbí ( má to už víc aut ) - stačí ťuknou do páčky, samo si to třikrát ( nebo čtyřikrát ) blikne a je to - pro řpejíždění z pruhu do pruhu, vyhýbání se malým překážkám ap. - ideální...

     
    Komentář ze dne: 11.01.2006 20:51:21     Reagovat
    Autor: mango - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: blinkry
    na kruh.objezdu se dává podle vyhlášky znamení jako na každé jiné křižovatce při odbočování. A protože změna směru při vjíždění je naprosto stejná jako při vyjíždění, jste povinni dávat znamení jak při vjíždění, tak i při vyjíždění § 21 od 3.Je lhostejné, jestli se to někomu líbí, nebo ne Až do novely.

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 12:12:54     Reagovat
    Autor: Yokotashi - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: blinkry
    Trabant 601 (vsechny verze), Velorex 435.0 a tusim, ze i Wartburg 353.
    Ten trabant lze koupit za 500kc, to je jen o trochu vic, nez polovina toho, co dal autor za zimni gumy ... a pet dalsich disku na zimaky splasite do 200kc.

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 21:33:05     Reagovat
    Autor: Forbes - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: blinkry
    Tak to je prave rytir z Eisenachu :-). Tyhle auta delaly v podstate jen to co ridic chtel, nic navic, ale delaly to treba 15 let v kuse bez nejakych oprav.

     
    Komentář ze dne: 13.12.2005 14:50:59     Reagovat
    Autor: Ondon - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: blinkry
    Rytirem z Eisenachu jsem myslel Wartburg (Wartas, Waran ...:) - viz pisen z divadla Sklep. Trabose se vyrabely ve Zwickau

     
    Komentář ze dne: 17.12.2005 04:37:44     Reagovat
    Autor: Forbes - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: blinkry
    Wsak ja myslel W353. V Anglii se prodavaly po exportnim jmenem Knight.

     
    Komentář ze dne: 14.12.2005 16:27:58     Reagovat
    Autor: Deiv - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: blinkry
    Třeba Ford Tranzit to nemá :-)

    Komentář ze dne: 12.12.2005 10:32:40     Reagovat
    Autor: vvitty - Neregistrovaný
    Titulek:ad razeni zpatecky
    je normalni ze tam obcas nejde zaradit napoprve, v prevodovce nejsou synchrony na zpatecku... oni ani nejak moc nejsou potreba, zbytecne naklady navic, jednou za cas holt dvakrat proslapnes spojku... PSA v tom neni samo, treba Ford ma stejne chovani, u ostatnich nevim, nejezdim s jinym moc casto.

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 13:10:24     Reagovat
    Autor: Gabelhirsch - Neregistrovaný
    Titulek:Re: ad razeni zpatecky
    tohle dělá i Opel, Kia... Fabia a dokonce i Ochtáfa f metle a a tédéíčku s červným i. čili dělá to asi každý auto (sice ne vždy, ale občas se to přihodí každému stroji)

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 13:48:15     Reagovat
    Autor: dingo - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: ad razeni zpatecky
    ...dokonca aj vykvet "korejskej " techniky daewoo leganza...

    Komentář ze dne: 12.12.2005 10:49:58     Reagovat
    Autor: P.K. - Neregistrovaný
    Titulek:chvaleni P406
    Ani se nedivim, že to auto lidi chválej, je to prostě pěkný auto, navíc je slavný z filmu "Taxi" ;-)

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 12:50:54     Reagovat
    Autor: tmiso - Neregistrovaný
    Titulek:Re: chvaleni P406
    306!?!
    neeee sefe, to byla 406ka

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 14:42:52     Reagovat
    Autor: vvitty - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: chvaleni P406
    dobrej komentar, jen nevim, co jsi tim chtel rict? :)

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 15:43:01     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: chvaleni P406
    Asi's nevidel "Taxi II.", konkretne tu scenu, jak tomu taxiku policie nameri 306 km/h ;-)

     
    Komentář ze dne: 12.12.2005 16:29:03     Reagovat
    Autor: vvitty - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: chvaleni P406
    videl, ale uz je to delsi dobu, takze male pripomenuti neskodi :)
    jj tak ted je mi to uplne jasne ;)

    Komentář ze dne: 12.12.2005 11:26:53     Reagovat
    Autor: Viktor Janeba - Neregistrovaný
    Titulek:
    Zpatecka nema synchronizaci... proc by taky mela mit, zejo. Proste se obcas stane, ze se v ni postavi zub proti zubu.

    Komentář ze dne: 12.12.2005 11:33:38     Reagovat
    Autor: David - Neregistrovaný
    Titulek:Je to o údržbě
    Myslím si, že alfou a omegou spolehlivosti auta je to, jakým způsobem se dotyčný o vůz stará. Když někdo svému autu dobře slouží, tak dobře potom auto slouží jemu. Kdo dolívá olej až v době kdy vytáhne suchou měrku, nesmí se divit, že se auto sype, protože na jiných frontách to určitě nebude lepší. Takovu údržbu by nepřežilo ani Porsche nebo Toyota.

    Komentář ze dne: 12.12.2005 12:55:26     Reagovat
    Autor: klokan - Neregistrovaný
    Titulek:coze?
    3000 ot.-1 pri 150 u HDI motoru je zbytecne moc? Dival ses na prubeh (nebo sapon maximum) tocivyho momentu? To neni zadna odborna vec, to je normalni parametr vsude uvadenej. Vypinas blinkry volatnetm?? Nestacilo by vrátit pácku do strední polohy? Clanky tady nikdy nekritizuju, prostě ctu. Ale proc je tu tohle? DYT TO NENI ZHOLA NIC!
    Jede (nejradsi rovne), svite a hreje. Uzasna charakteristika. Nepises vzdy spatne, naopak, ale tohle si precti a zeptej se sam sebe jestli by te tyhle "informace" zajimaly.

     
    Komentář ze dne: 13.12.2005 20:02:33     Reagovat
    Autor: Slušňák - Neregistrovaný
    Titulek:Re: coze?
    Motor má nejvyšší točivý moment při 1.750 ot./min., a to 250 Nm. Při 3.000 ot./min. je točivý moment cca 230 Nm
    Předpokládejme, že by auto mělo šestku, na kterou by při rychlosti 150 km/h motor točil 2.500 ot./min. Při těchto otáčkách má motor točivý moment asi 245 Nm. Ostatně stejné otáčky, tedy 2.500, točí nyní motor na pětku při rychlosti cca 125 km/h a v pohodě vyjedu na dálnici všechny kopce. Tak proč bych na stejné otáčky nemohl jet při 150 km/h (odpor vzduchu mi nepřipadá jako zásadní faktor). Snížil by se hluk a míň by to žralo.
    Co se týče páčky a cukání s volantem, nepsal jsem, že to dělám vždy, ale jen občas. Používám to ve specifických situacích pokud zatáčím doprava a současně řadím, pak mám levou ruku na volantu v takové pozici, že na páčku nedosáhnu. Když je zatáčka hodně táhlá, stává se že třeba 30 metrů za odbočkou nemám ještě zcela srovnaný volant, tudíž neustále blikám jak kokot (zastávám názor, že blikat se má před křižovatkou a ne až současně s odbočením a dlouho po něm) a přitom levým malíčkem na páčku nedosáhnu. Tak ci pomáhám tím krátkým trhnutím, kterým na moment srovnám volant a páčka se sama vrátí do středové polohy. Je to možná neobvyklé, ale rozhodně bezpečnější řešení než sundavat ruku z volantu a kdesi s ní šmátrat.
    Pokud tě zajímá technický popis, podívej se třeba na auto.cz nebo na jiný specializovaný web. Já zde píšu praktické zkušenosti při delším užívání, které na výše zmíněných webech většinou nenajdeš a mě třeba před koupí auta docela zajímaly.
    Úsporné vyjádření, že ...auto jede nejraději rovně ... svítí a hřeje..., bylo použito v širším kontextu - žes to nepochopil, to už je tvůj problém, pokud chceš, můžu velmi polopaticky vysvětlit.

     
    Komentář ze dne: 13.12.2005 20:19:05     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: coze?
    No ať to Tobě připadá jakkoli, tak aerodynamický odpor *je* vcelku zásadní faktor. Mj. proto, že roste se druhou mocninou rychlosti a rozdíl mezi 120 km/hod a 150km/hod tedy rozhodně zanedbatelný není, nota bene pro tuhle motorisaci.

     
    Komentář ze dne: 13.12.2005 22:14:18     Reagovat
    Autor: Slušňák - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: coze?
    Možná bys svá tvrzení mohl doložit nějakou rovnici, z které by vyplývalo, jestli by ten motor na to stačil nebo ne.
    Já ovšem vím, že ten kopec vyjedu i v těch 150 km/h, kdy motor točí 3.000 a má 230 Nm. Takže předpokládám, že bych ho vyjel ve stejné rychlosti, kdy by motor točil 2.500 a měl 245 Nm. Výkon by byl samozřejmě nižší, ale je otázka, která veličina je v této situaci důležitější. Je zde nějaký fundovaný pilot F-16?
    A i kdybych ten kopec na šestku nevyjel, vždy bych mohl podřadit.

     
    Komentář ze dne: 13.12.2005 22:57:14     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: coze?
    No nějakou exaktní rovnicí to nedoložím, protože neznám Cx, hmotnost a další parametry toho auta. Ani netvrdím, že ve Tvém konkrétním případě to ten motor určitě nezvládne.

    Pokud bys to počítal, tak aerodynamická odporová síla je (snad, už jsem ze školy nějakou dobu venku ;-) ):

    F = 0.5 * [hustota vzduchu] * Cx * S * v^2
    S je čelní plocha, Cx bys měl zjistit od výrobce auta, hustota vzduchu ca 1.25 kg/m^3, rychlost v m/sec.

    120 a 150 je rozdíl 20% rozdíl v rychlosti, což, nemýlím-li se dává o 44% (1.2^2, zbytek jsou konstanty) vyšší odpor vzduchu. Při znalosti aerodynamické síly, valivých odporů, velikosti kol a hmotnosti (a sklonu kopce) by se dal spočítat potřebný výkon na kolech. Následně by bylo možno určit, zda existuje zpřevodování, které Ti ho u Tvého motoru poskytne při Tebou požadovaných otáčkách.

    Velmi hrubým odhadem budeš na rychlost 150km/hod potřebovat o 50 až 100% vyšší výkon, než na rychlost 120km/hod.

     
    Komentář ze dne: 14.12.2005 10:33:03     Reagovat
    Autor: David - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: coze?
    Souhlasím. Výkon je síla x rychlost (P=F * v)
    Síla (aerodynamický odpor) je uvedena výše, takže z toho jednoduše dosadíme:
    Pro 120 km/h:
    P=1/2*ro*v^2*S*cx * v (tento výkon berme za jednotkový P=1)

    Pro 150 km/h což je 120*1,25:
    P=1/2*ro*(v*1,25)^2*S*cx * (v*1,25) upravíme
    P=1/2*ro*v^2*S*cx * v *1,25^3
    První část je shodná s původní referenční rychlostí (120 km/h)
    a poslední člen nám ukazuje změnu výkonu při rychlosi 150 km/h. Potřebuješ o 95% vyšší výkon oproti rychlosti 120 km/h
    Laicky řečeno 25%-ní nárůst rychlosti znamená téměř 100%-ní zvětšení výkonu.

    To de-facto nepatřilo Tobě, ale těm nad Tebou.

     
    Komentář ze dne: 14.12.2005 20:29:32     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: coze?
    Děkuji za doplnění. Dokonce jsem se tím odhadem trefil :-) Zajímavé by bylo dostat ta zbývající data o autě a dotáhnout to do konce.

     
    Komentář ze dne: 16.12.2005 12:45:34     Reagovat
    Autor: drgi - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: coze?
    ked ide auto do kopca, motor musi dodavat dost energie
    (praca za cas = vykon) aby udrzal auto na konstantnej
    rychlosti a zaroven este mal energiu na presun 1500 kg z
    vysky 0 do vysky x metrov.

    ak chceme mat konstatnu rychlost, lahko ziskame cas za ktory
    treba tuto pracu dodat (cas = prejdena draha/rychlost). motor pri 2500
    ot/min nech dava vykon y. z toho y1 treba na
    prekonanie odporu vzduchu, trenia... a zostane cast
    vykonu y2 ktory bude alebo nebude stacit na
    zodvihnutie auta do vysky x.

    (po kratkom googleni) vieme ze:
    praca = sila . draha a sila = hmotnost . zrychlenie
    vykon = praca / cas

    nase zrychlenie bude gravitacne (9.8 kg/m^2) a drahou sa mysli vyska x do ktorej budeme auto dvihat

    teda

    vykon = (hmotnost . gravitacne zrychlenie . draha)/ cas

    p = (1500 . 9.8 . x)/t

    staci dosadit cas t a vysku x

    drgi

     
    Komentář ze dne: 14.12.2005 15:29:33     Reagovat
    Autor: klokan - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: coze?
    Ale o to přece vůbec nejde že članek není technický. A tvé příměry a opisy jsem pochopil. Jde o to že článek je nanic a zabírá místo. Blbce ze mě můžeš dělat jak chceš, ale na tom nic nezměníš. Jsem zvědavej jak by tenhle text známkoval zbytek HC tohoto webu. Nicméně jsem jen pokorný čtenář a jsem rád že web existuje. Tak. Odpor vzduchu už ti někdo vysvětlil, o manuálním vypínání blinkru versus kličkování po silnici jen za účelm jeho vypnutí fakt polemizovat nebudu. jinak 406 znám a mám to auto docela rád.

     
    Komentář ze dne: 16.12.2005 17:56:26     Reagovat
    Autor: Slušňák - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: coze?
    Co se týče dělání blbců - já jsem jen reagoval v tvém stylu. Ty jsi kritizoval některé informace mnou uvedené aniž by ses namáhal je jakkoliv odůvodnit. Já jsem to udělal - vysvětlil jsem, že motor má v 2.500 otáčkách větší točivý moment než ve 3.000, objasnil jsem i své počínání s volantem.
    Co se týče odporu vzduchu, žádné z vysvětlení se nevztahovalo k tomu, zda by konkrétní motor konkrétní auto na tu šestku v té konkrétní rychlosti utáhl. Já si pořád na základě zkušeností myslím, že ta šestka by v tom autě mohla být, to je základní polemika, kterou jsi nastolil a tu pořád nikdo nevyvrátil. Ostatní se o dobrou argumentaci alespoň pokusili - narozdíl od tebe.
    Co se týče volantu - možná bys tomu nevěřil, ale páčku do základní polohy rukou vracet umím - někdy to ale nelze a zároveň nechci blikat, takže maličko cuknu volantem, o žádném kličkování po silnici absolutně nelze hovořit. Není to tak těžké pochopit, chce to jen trochu vůle a představivosti.

    Komentář ze dne: 12.12.2005 17:21:50     Reagovat
    Autor: Skeptik - Neregistrovaný
    Titulek:406
    406ka je rozhodne rozumna alternativa ve sve tride. Sice mi trochu unika prinos tohoto clanku, ale aspon nas ujistil ze to auto jezdi.
    Kazdopadne preji Slusnakovi hodne bezpecnych kilometru, rozhodne vic nez tomu chudakovi co jsem ho o vikendu videl na D1cce smutne postavat u 406ky z ktere se jeste kourilo - zbytek uz dohorel. Jestli si dobre vzpominam je to mensi konstrukcni vada 406tek - nejake palivove hadicky z nevhodneho materialu casem zpuchri a pritom potvory vedou tesne kolem motoru. Podobnou ficurou oplyvala sveho casu Causeskova pomsta Oltcitu :-)
    Jeste jednou tedy preji Slusnakovi abychom se nedockali dalsiho dilu o pocitech ridice pri flambovani za jizdy.

    Komentář ze dne: 14.12.2005 15:40:48     Reagovat
    Autor: kmarty - Neregistrovaný
    Titulek:Automaticke sterace a jejich vypinani
    Potiz s automatickymi steraci, respektive s opomenutim jejich vypnuti, je to ze rano po destive noci kdy navic mrzlo prijdes k autu, nastartujes a ....jdes si minimalne pro novy gumicky do steracu, v horsim pripade pro novy, neposkrabany sklo. Tusim ze Ford dokonce dela to ze po nastartovani jednou "prejedou" sterace abys vedel ze mas tu automatiku zaplou (na coz si nekteri stezovali, protoze kdyz byly sterace zamrzly v "ledosnehu", tak to obcas nevydrzel motorek od steracu)

    Frantici resi tak jak si popsal v clanku. Neni to sice uplne idealni, ale odpada ta vyse popsana verze.

    Komentář ze dne: 15.12.2005 11:24:41     Reagovat
    Autor: UchoMuchoBzucho - Neregistrovaný
    Titulek:Moje zkušenosti
    Zatím jsem měli /já a moje paní/ za posledních 14 let tento vozový park/:
    BMW318. 81, Ford Scopio 2,5 D, Peugeot 605 3.0, Renault Safrane 3,0, Mercedes Benz S 420, Mercedes Benz E 290tdi, Ford Explorer 4,6, Chrysler 300M, Mercdes Benz S 320. Moje hodnocení těchto aut:
    - BMW - moje první a úplně špatná kára, porevoluční hloupý kup.
    - Scorpio - měl jsem ho jen půl roku, ale byl jsem s ním spokojen. Na svou dobu r. 92 super auto. Diesel byl samozřejmě línej, ale auto bylo pohodlné
    - Peugeot - naprosté zklamání. Všechno špatně - vysoká poruchovost - servis byl tenkrát tak zmetkovský, že jsem toto zánovní auto po 12 měsících prodal.
    - Renault Safrane - ve své době r.93 jsem to auto miloval. Svižné, dobře vybavené, nejlepší klima oproti BMW,FORD a Peugeot. Problémy přišly po 100t km. A auto šlo s nadávkami z domu.
    - Mercedes S 420 - r. 96 - miluji ho dodnes a dodnes ho vlastním
    - Mercedes E 290 tdi- r.98 kripl první kategorie. Po 2 měsících provozu přestalo fungovat turbo... Po 12 měsících provozu špatná převodovka. Po 14 měsících šel z domu.
    - Ford Explorer - levné auto na zimu na vesnici /můj případ/. Zpočátku spokojenost po 2 letech porucha převdovky -náhonu 4x4. Podotýkám, že nikdy nebyl v terénu, maximálně na zasněžené vesnické silničce a v okamžiku poruchy měl najeto cca 40tkm. Po třech letech šel z domu.
    - Chrysler 300M - taková americká škodovka. Bezporuchový, ale v ničem neoslňoval, ani co se týče pohodlí a ani co se týče jízdních vlastností.
    - Mercedes S 320 - vysoká spokojenost, ale starší mamut je pořád ještě lepší a komfortnější.-)
    Shrnu to asi takto: v autech za málo peněz bylo a bude vždy málo muziky a hodně problémů. V autech za dost peněz je to o něco lepší, ale eSko je eSko:-). Doporučuji každému, kdo si chce koupit ojetinu, koupit starší nebourané MB S. Teď už jsou za pár švestek, a myslím, že svému majiteli může dát ještě hodně radosti.

    Komentář ze dne: 16.12.2005 10:26:37     Reagovat
    Autor: Tomáš Němec - Neregistrovaný
    Titulek:crash
    Hele, zrovna nedávno jsem viděl EuroNCAP crash test 406... Nebyl to hezký pohled. Přeji mnoho šťastných km bez nehod....

     
    Komentář ze dne: 16.12.2005 11:08:30     Reagovat
    Autor: Vector - Neregistrovaný
    Titulek:Re: crash
    Zrovna nedavnou trefil kamarád čelně 406tou OII.
    To uražený kolo bylo z Oktávky. A 604 po ose domu.

    To sem viděl na vlastní oči a tak tomu věřím o něco víc. Kapišto ?

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.