D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Kobra 11 na D11?
    (ze dne 22.06.2006, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 22.06.2006 09:25:38     Reagovat
    Autor: Libb - Neregistrovaný
    Titulek:LOL
    Tak ten nápad s předáním silniční sítě Němcům mě dostal :-)

    Komentář ze dne: 22.06.2006 09:56:09     Reagovat
    Autor: lopato - Neregistrovaný
    Titulek:
    dialogy nic moc, ale ten námět je dokonalý:) jen tak dál!

    Komentář ze dne: 22.06.2006 09:58:35     Reagovat
    Autor: Joža - Neregistrovaný
    Titulek:německé silnice
    Určitě by nám pomohlo, kdybysme měli německé silnice :-)

    Našel jsem něco zábavného z řeckých silnic:

    Podívejte se, jak Zeus www.metacafe.com/watch/55909/riding_on_my_new_bike spěchá Athénskými ulicemi za Alkménou, aby s ní zplodil novodobého Hérakla, neboť kdyby Zeus neměl v každé době k dispozici nová a nová těla hrdinů, tak by zemřel.

    Je to pro něj otázka života a smrti.

     
    Komentář ze dne: 22.06.2006 20:07:07     Reagovat
    Autor: marijonet - Neregistrovaný
    Titulek:Re: německé silnice
    K tomu videu,no tak tohle by si u nás nemohl dovolit ani náhodou..Neujel by takhle ani 500 metrů a už by ho někdo srazil.Tady bylo vidět jak v řecku nikdo neprasil.až na motorkáře

     
    Komentář ze dne: 23.06.2006 09:52:22     Reagovat
    Autor: Merewien - Neregistrovaný
    Titulek:Re: německé silnice
    Co na tom videu bylo zábavnýho? Chlápek jede na motorce a cestou předjíždí jiný auta a motorky...

     
    Komentář ze dne: 26.06.2006 00:20:44     Reagovat
    Autor: Dave - Neregistrovaný
    Titulek:Re: německé silnice
    Další hovado, co si honí brko na silné motorce uprostřed města. Zřejmě i projížděl pár křižovatkami na červenou, pokud jsem to dobře viděl, nehledě na to, že málem sundal nějakou chodkyni. Ať se motorkáři pak nediví, že jimi každý pohrdá...

    Komentář ze dne: 22.06.2006 09:59:00     Reagovat
    Autor: P.K. - Neregistrovaný
    Titulek:Hádanka
    Auta lítaj vzduchem, co to je? Kobra 11.

    Komentář ze dne: 22.06.2006 12:03:35     Reagovat
    Autor: Exner - Neregistrovaný
    Titulek:Luxus!
    Luxusní..... třeba podle toho natočej jednu nebo i víc (každej odstavec jedna) epizod :))))

     
    Komentář ze dne: 23.06.2006 13:54:49     Reagovat
    Autor: luboš - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Luxus!
    Skvěle napsané. Má ve známkování dvojku, protože to hnidopiši stojící za akcí 411 nedokážou skousnout? Že se o tématu dá psát i takhle :-)

     
    Komentář ze dne: 23.06.2006 14:10:33     Reagovat
    Autor: Josito - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Luxus!
    No tak Luboši, mně se taky nelíbí nová podoba výše pokut a bodového systému. Článek si mimo jiné dovoluje poukázat na nesmyslnou aplikaci německé tvrdosti v trestání přestupků, která s sebou ovšem nenese německý komfort v kvalitě silnic, korektnosti policie atd. Je to něco podobného, jako v případě té ekologie, o které jsem psal v minulém článku. Německá přísnost předpisů a výše ekologických daní, ovšem bez německé životní úrovně. Pořádek na silnicích a lepší ekologická situace tu nenastanou, jestliže lidi sami nezačnou chtít jezdit slušně a žít v příznivém prostředí. Tvrdé právní normy povedou v našich končinách k obcházení a korupci, ačkoli dílčí výsledky určitě přinesou. Když nám tedy vrchnost hodlá zavést německé pokuty, můžeme rovnou věnovat silnice Němcům, aspoň se po nich bude dát jezdit...
    Jinak mne samozřejmě těší, že se ti článek líbil.

     
    Komentář ze dne: 23.06.2006 14:22:21     Reagovat
    Autor: luboš - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Luxus!
    Já souhlasím s tvým rozumným názorem. Ostatním militantním protestujícím vzkazuji, že se mohou dočkat ještě tvrdších opatření, při dnešních cenách elektroniky není tachograf v každém autě šílenou utopií. Viz např. paragrafy 110a a násl. (tj. 119 (1), 122 (2), 122c, 124(c) ) nového zákona, proti kterému se těch pár zoufalců snaží vystupovat, aniž by možná tohle vůbec četli... zatím tachografy u osobních aut nejsou povinné, ale... zkoušejte ochcávat systém a systém vás dostane. EURO II, 3, 4, 5 atd. jsou také zaváděny celoplošně a ze strany EU s nadšením - není to jako zavést clo na levná čínská auta, ale funguje to, jako byste ho zavedli. Tak pozor, aby tachografy a snímače RFID čipů dopravních značek u silnice nebyly za pár let povinné.

     
    Komentář ze dne: 23.06.2006 14:44:59     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Luxus!
    Začíná mě zarážet tvé nadšení vším, co lidi omezuje, co jim cokoliv nařizuje a za něco je postihuje. Jo, můžeš oponovat, že tvé příspěvky nejsou nic jiného než informace o možným dalším vývoji...ale proč to z nich nemůžu poznat?

    Ano, budu zkoušet ochcávat systém v případě, že mi můj rozum řekne, že jsem na druhé straně za něco, co vadí jen a jen systému, protože to systém řek. Můj rozum je nadřazen systému, kterej je zde právě pro ty, kteří se na svůj rozum spoléhat nemůžou nebo nechcou. Jenže už nějakou dobu si to systém neuvědomuje.
    A jestli někdo protestuje? Tak ať protestuje. Má na to právo. Zdá se ti to jako nerozum? To docela chápu při tvém zalíbení v drilu, kterej ti předkládá sebranka hňupů, kteří se živí razítkováním. Někdo tohle nemusí a tak se v rámci slušnosti vzepře. Nazývat někoho militantním lze možná až tehdy, kdy řekne, že jak na něho na silnici "šilc" posvítí červenou lucernou, tak na něj...jeho buzíka...a jejich plynovou Feliciu vyprázdní zásobník svojí ČZ 75 BD. Pak to bude militantní protestující a nejspíš i blbec, protože takovou věc má udělat a ne o ní kecattam, kde si ho můžou najít 8o)

    Ald tachografy: Pořád budou k mání ta stará dobrá auta, která nic takového nemají a nikdo mě do takového vozu nedonutí nic podobného implantovat...tak, jak to nikdo nedokázal s třetím brzdovým světlem, pásy na zadních sedadlech atd.

     
    Komentář ze dne: 23.06.2006 14:49:37     Reagovat
    Autor: luboš - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Luxus!
    Díky za názor, ale umím stát i na straně kritiků, jen se soustřeďuji na důležitější věci, podle mě.
    Viz http://www.dfens-cz.com/comment.php?akce=fullview&cisloclanku=2006061803&page=1&lstkom=94688#kom95433 a násl.

    Jinak: při současné hustotě provozu musí systém blokovat i nadšení těch, kteří věří, že jejich řidičské schopnosti jsou nadprůměrné.
    Za pár let nám všem úplně znemožní jakékoli ježdění pro zábavu nedostatek ropy, na kterou jezdíme.

     
    Komentář ze dne: 23.06.2006 16:50:53     Reagovat
    Autor: kat - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Luxus!
    Jinak: pokud bude systém blokovat nejen nadšení nadprůměrně schopných řidičů, povede to k dokonalé (pod)průměrnosti všech řidičů. A tak je to správné!
    Ještě bych doporučil, aby každý řidič měl svého úředníčka, který bude bedlivě zkoumat nashromážděná data.

     
    Komentář ze dne: 23.06.2006 17:00:26     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Luxus!
    Souhlasím.
    Třeba v Rakousku jsem si všiml, že dopravní značky jsou na úplně všechno - třeba na to, že silnice se rozšiřuje na 4 pruhy a uprostřed je zelený pás. Na začátku zeleného pásu samozřejmě namontovaná bariéra plastovejch sudů s vodou a několik "lamelovek" ve směru objíždění. Takovej systém vychovává lumíky, kteří si neumí poradit s tím, že na silnici leží kus výfuku, utrženej protektor nebo větve po bouřce, porotže u toho není značka 8o(

    Po Brně jezdí moc takovejch impotentů, kteří přijeli z Vídně, kde je značek jak nasráno a najednou jsou vyvalení, že musej projet stavbou mimoůrovňový křižovatky..." Pro pána krále - na panelech není namalovaná čára a tak nevím, kde mám jet...tak jeď, Frici, nejspíš prostředkem...a proč támhle stojí kolona? Na co čekají? Nechtěj jet náhodou v protisměru? Divní lidi, ti Češi...tajkovej bordel mají na silnicích..." 8o)

     
    Komentář ze dne: 26.06.2006 14:06:26     Reagovat
    Autor: Greenman - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Luxus!
    No pokud je řeč o křižovatce za Pisáreckym tunelem, tak ta je opravdu lahůdkou ... při prvním průjezdu jsem děkoval bohu, že mi akorát skočila červená a mohl jsem se v klidu rozmyslet kam dál. Dalších pár týdnů byla zase zábava hádat, jak modifikovali průjezd tentokrát. Posledních pár měsíců se už bohužel průjezd neměnil, takže k obveselení zbylo jen pozorování zmatených "mimobrňáků" kličkujících v křižovatce :)

     
    Komentář ze dne: 23.06.2006 14:53:00     Reagovat
    Autor: luboš - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Luxus!
    Ještě doplním, chtěl jsem otázku techniky aut oddělit do samostatného příspěvku:
    Zatím nedošlo k zákazu provozu jistých druhů vozů, např. dvoutaktů, ale vozy např. předválečné na STK prostě neprojdou, pokud nemají veteránské papíry, protože nemají třeba souměrně působící brzdy. :-)
    Lze stanovit přísnější podmínky STK, např. povinný tachograf, stejně jako byl zaveden pro nákladní vozy, a od té doby se jiný vůz na silnici nebude smět objevit.

     
    Komentář ze dne: 23.06.2006 15:01:00     Reagovat
    Autor: Josito - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Luxus!
    Samozřejmě je možné dát buzeračnímu aparátu do ruky ještě větší klacek, ale politika zvýšení buzerace musí jít ruku v ruce se zvýšením komfortu, jinak je to politika špatná. A proti špatné politice se protestuje, proto nevidím nic špatného na takových aktivitách některých tvůrců a návštěvníků těchto stránek.

     
    Komentář ze dne: 23.06.2006 15:13:42     Reagovat
    Autor: luboš - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Luxus!
    Mě taky nevadí - nic nezmohou. Ale nepovažuji je za správné a proti nesprávným věcem se musí vystupovat, nesmí se přecházet mlčením.

     
    Komentář ze dne: 23.06.2006 15:25:28     Reagovat
    Autor: Josito - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Luxus!
    Pak je ale přece všechno v pořádku. Pokud jejich protest proti silničnímu zákonu i tvůj protest proti jejich protestu probíhají v mezích platných právních norem, nebo ještě lépe v mezích slušnosti, nemám námitek ani proti jednomu, přestože se řadím mezi kritiky nového silničního zákona.

     
    Komentář ze dne: 24.06.2006 15:00:36     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Luxus!
    Az na to, ze lubosova nadsena podpora akejkolvek buzeracie zacina liezt ludom na nervy. Lubos mi pripomina spoluziaka z vysokej, ktory sa po navrate z vychadzky na zaverecnom vojenskom sustredeni nabonzoval, ze bol na pivo...
    Takyto typ cloveka asi za cervenych fungoval ako "debillo amatero" .

     
    Komentář ze dne: 25.06.2006 05:48:28     Reagovat
    Autor: luboš - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Luxus!
    Tento typ člověka? Co o tom víš? Jestli tu můj názor nemá místo, museli byste obnovit cenzuru. Jak píše diskutující před tebou, oba názory jsou platné, obhajoba mého je dokonce legální.
    Objektivně budu ve všem měřitelném v běžném životě úspěšnější než ty, jsem na to zvyklý, a pokud jde o to neměřitelné, rozhodně si nestěžuji :-) Některé typy to neskonale štve, což mi je ovšem jedno. Vím o tom a tím to pro mě končí.
    Těsně po konci "červených" jsem byl nejlepší v přijímačkách na pražské VŠ (jen 2 lidi z několika stovek uchazečů měli plný počet bodů) a to nebyla nejlehčí škola, podobným stylem jsem ji celou prošel, a byl bych nejlepší i dnes, s politikou to totiž nemá vůbec nic společného.

     
    Komentář ze dne: 23.06.2006 15:13:55     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Luxus!
    Abys mi mohl zakázat Trabanta, tak bys musel Mountfieldu zakázat 90% zahradní techniky na benzín, musel bys sešrotovat některé lokomotivy, buldozery, důlní a těžební stroje. Při stáří vozovýho parku v ČR se myslím ani nedočkáme toho, že by byly z provozu vyřazeny auta bez katalyzátoru apod.

    Předválečná auta s lanovody k brzdám lze STK protáhnout docela dobře - v servisu to na válcích odbrzdíš, naladíš...a ono to tam vydrží, než dojedeš na tu STK...konec konců to tam můžeš dovézt na nějakým "skateboardu".

    Tachograf je jistě možno nařídit, ale dřivě než dojezdí všechna auta na která ho nelze připojit, tak bude ropa tak drahá, že se nebude jezdit vůbec. Je to stejný jako s exhalacema - ekologové si mydlej oči Euro 3kou a přesto stále jezdí něco jako Trabant. Jediný, co jim zbejvá je, že jich je čím dál míň. 8o)

     
    Komentář ze dne: 23.06.2006 15:18:47     Reagovat
    Autor: luboš - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Luxus!
    Omyl, ty věci, které uvádíš 1. nejsou provozovány na pozemních komunikacích, 2. možná se toho dočkáme a 3. Mountfield prodává už nějakou dobu jen 4T motory.

    Druhý odstavec: je možné, že to tak naladíš, ale z nějakého důvodu (a nebude to jen 1/12 pojištění) chtějí VCC speciální předpisy pro provoz těchto strojů (a jejich STK), a to bude mít nějaký důvod. Že by jen lenost? Možná, ale spíš praktickou nemožnost, aby 70 let stará mašina vyhověla dnešním předpisům.

    Tachograf je jen jiný modul GPS a ten není nutno nikam připojovat, jen k akumulátoru vozu. Zaplombovat a kontrolovat. :-)
    To, že se zatím nevyžaduje plnění nejnovějších norem všemi auty, se může kdykoli změnit. Podmíněný vjezd do centra Prahy jen pro EUROII a lepší už platí řadu let.


     
    Komentář ze dne: 23.06.2006 16:15:56     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Luxus!
    3. Ještě v prosinci, nebo kdy jsem to kupoval motorovou pilu, nabízel Mountfield naprosto běžně křovinořezy, pily apod. se dvojtaktními motory.

    Ad veteráni - no vyhoví-li to staré auto v těch parametrech, které jsou relevantní pro bezpečnost ostatních (tj. asi hlavně osvětlení), nevidím důvod, proč by nemohlo jezdit bez omezení. Pojistku ať si řeší pojišťovna a majitel. Prostě by mohly existovat pojistky pro provoz pouze na srazy (omezený počet dní v roce) i (logicky dražší) pojistky pro provoz denní.

    Já bych dal např. Euro II povinně pro všechny a jakékoli výjimky by bylo nutno zaplatit. Někdo, kdo má doma veterána, by to zaplatil v klidu (anžto taková sranda není zadarmo jaksi z principu a nacpe-li se do toho o pár tisíc více či méně už je skoro jedno), ale udržovat v provozu staré vraky Š105/120 a podobné by se nevyplatilo.

     
    Komentář ze dne: 23.06.2006 16:46:04     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Luxus!
    Provoz spalovacích motorů není vázán na to, jestli jezdí či nejezdí na silnici, ale jak jsou hlučné, jaké mají exhalace atd. Proto nelze nařídit zákaz takových motorů v autech a nechat je bez povšimnutí v jiných strojích. Mountfield prodává i 4T motorové stroje, ale jsou už z principu dražší a náročnější než 2T proto jich prodá tak 10-20% z celkového objemu.

    Auta jednou schválená pro provoz musí dojezdit sama nebo je za náhradu musí vykoupit stát, jelikož ten je tím, kdo je jednou schválil, teď postupně zvedá laťku, kterou nelze se starými motory přeskočit ani když budou ve 100% stavu - což nejsou mnohdy VW diesely už po 150 000km.

    V čem by stará auta nevyhověla dnešním předpisům??? Nasadíš snímatelné, schválené blinkry, mlhovku a tradáááá - na silnicích není mimo dálnice a SpMV určená minimální rychlost, takže kde vidíš problém? V tom, že nezabrzdíš na o několik tříd lepší silnici než na jakou bylo auto stavěno? Když chceš, udržíš šasi i brzdy na 100% stejně jako u novýho auta koupenýho před tejdnem, protože na rozdíl od dnešních rychlokvašek, jsou stará auta s rozebiratelnými spoji ve všech cestavách. Světla bych neřešil, páč např. Tatraplán svítí líp než Felicia "s novou tváří". Tak kde je teda ten problém?

    Co například An-2 (dvojplošník s jedním, nádherně bublavým, hvězdicovým motorem) brněnskýho aeroklubu ze kterýho skáčou o sobotách a nedělích paragáni? To letadlo je starý taky 70let, nelítá na žádnou vyjímku a to prosím i nad městskou aglomerací. Takže ono to s těma starejma strojama nebude tak háklivý, že?

    Tímto nehájím smutné a zanedbané vraky, které jsou k vidění v provozu.

     
    Komentář ze dne: 23.06.2006 17:08:26     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Luxus!
    An-2 šla do výroby v roce 1948 ;-)

     
    Komentář ze dne: 27.06.2006 12:25:06     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Luxus!
    60 nebo 70...nevím do kdy se vyráběla...není to jistě nejstarší kousek. Myslím, že nebude starší než z roku 1968.

     
    Komentář ze dne: 24.06.2006 04:21:10     Reagovat
    Autor: luboš - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Luxus!
    Ale jdi. Tvrdíš, že bude pro silniční dopravu schválen třeba naftový dvoutakt, který na železnici běžně jezdí? Silnice není železnice ani zahrada, silnice je ve středu měst mnohem častěji a jezdí po ní víc motorů (a pokud jde o exhalace, spálí se mnohem víc paliva) než na železnici. Takový motor schválen pro silničn provoz nebude. Proč se nedovážejí motorky Enfield s naftovým motorem, nebo které německé letadlo létalo s naftovým dvoutaktem, jistě víš.

    U veterána, kterého má mít veteránista "vymazleného", nedáš brzdy do stavu, jaký vyžaduje dnešní STK, protože byly běžné např. půlbubnové brzdy, parkovací brzda pokud nějaká, tak řemen dotahovaný na hřídel, ještě o pár desetiletí prostě bylo bržděno jenom takovými šílenými brzdami a ty buď zachováš a nemůžeš projít, nebo předěláš a nemáš veterána.
    Letadlo opět není stroj, který běžně jezdí po silnici, proto se na něj Euro II nevztahuje, stejně jako se nevztahuje na model toho letadla s 15 ccm motorem, který si postavíš :-)

     
    Komentář ze dne: 25.06.2006 09:56:05     Reagovat
    Autor: Dave - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Luxus!
    Dovolím si poopravit - jediný naftový dvoutakt, který kdy na železnici jezdil, byl v sergejích (řada ČD781). Tam byl dvanáctiválcový dvoutaktní V turbodiesel. Ale poslední "pravidelný" sergej jezdil naposledy na konci devadesátých let :-); dnes se sergeje jen velice zřídka objevují na výpomocích a nostalgických jízdách.

     
    Komentář ze dne: 25.06.2006 10:15:49     Reagovat
    Autor: corona - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Luxus!
    V Německu jich ještě dost jezdí, v Chebu jsou k vidění často.
    Stejně jako tzv. "Ragulin".

     
    Komentář ze dne: 26.06.2006 00:23:29     Reagovat
    Autor: Dave - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Luxus!
    Pravda, vypadlo mi "u nás". Ale stále jezdí v Německu, Maďarsku a samozřejmě v bývalých sovětských svazových státech, tam by se bez nich těžká nákladní a dálková osobní doprava neobešla...Ragulin už ale není dvoutakt, je to čtyřtaktní šestnáctiválcový V turbodiesel...

     
    Komentář ze dne: 23.06.2006 23:27:32     Reagovat
    Autor: jendaw - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Luxus!
    euro2:
    a jakto,že vidím avie v centru každý den....ta má k euru2 dost daleko....

     
    Komentář ze dne: 23.06.2006 16:33:07     Reagovat
    Autor: vulgar von hulwaath - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Luxus!
    IMO treti brzdovy svetlo zas az takova kokotina neni, zvlast v kolonach je prijemnejsi jet za nekym, kdo jede za nekym kdo ho ma. Duvod jiste chapete a kdo ne, ten za volant nepatri

     
    Komentář ze dne: 23.06.2006 16:49:43     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Luxus!
    Já to neuváděl jako příklad blbého rozhodnutí, protože si myslím, že jak pásy na všech sedadlech, tak třetí brzdovka jsou užitečný věci. Uváděl jsem to jako příklad neprosazeného rozhodnutí.

     
    Komentář ze dne: 24.06.2006 14:56:39     Reagovat
    Autor: Wildcat Dry - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Luxus!
    Dovolujem si tvrdit, ze tretie brzdove svetlo je v EU uplna zbytocnost. Ma vyznam na americkych autach, kde jedno cervene svetlo vzadu funguje ako koncove, brzdove aj smerovka. U tychto je tazke rozlisit, ci auto vo vedlajsom pruhu prerusovane brzdi, alebo ma zapnutu smerovku. Stredne brzdove svetlo tento problem riesi bezu zvysku. Europske auta tento problem nemaju.

    Komentář ze dne: 22.06.2006 12:43:28     Reagovat
    Autor: Pajo - Neregistrovaný
    Titulek:parádní
    dík

    Komentář ze dne: 22.06.2006 12:46:04     Reagovat
    Autor: RomanL - Neregistrovaný
    Titulek:Dobrý,
    pěkný je to rozdělení kdo čemu má šéfovat. :-)

    Komentář ze dne: 23.06.2006 07:24:01     Reagovat
    Autor: Martin - Neregistrovaný
    Titulek:hezké
    pěkně.

    Komentář ze dne: 23.06.2006 13:18:35     Reagovat
    Autor: tydyt - Neregistrovaný
    Titulek: vtipne
    celkem slusne jsem se pobavil.

    Komentář ze dne: 24.06.2006 14:37:23     Reagovat
    Autor: neogeo - Neregistrovaný
    Titulek:Je až s podivem...
    ...jak se komentáře ke spoustě článků parabolicky odkloní od tématu a komentující si navzájem mezi sebou dokazují svou "pravdu". Nic proti názorům, které jsou leckdy chytré - neřkuli moudré :-)
    Nicméně autor určitě čeká něco jiného než bitvu o počet taktů v motoru.
    Osobně autorovi gratuluji k neotřelému a originálnímu nápadu a budu se těšit na pokračování (prosím?)- určitě by se v tom dalo s úspěchem pokračovat nejméně s periodou zmiňovaného seriálu.

    Komentář ze dne: 27.06.2006 21:57:39     Reagovat
    Autor: Kari - Neregistrovaný
    Titulek:Super
    Tak takhle jsem se dlouho nezasmal...

    Komentář ze dne: 22.07.2007 01:04:10     Reagovat
    Autor: Zbysek - Neregistrovaný
    Titulek:
    Avie od roku 97 vcetne splnuji normu EURO II

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.