D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Výhodnost jízdy v levém pruhu
    (ze dne 19.12.2004, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 19.12.2004 11:34:04     Reagovat
    Autor: Ifos - Neregistrovaný
    Titulek:
    No hezky :-D

     
    Komentář ze dne: 22.12.2004 20:00:31     Reagovat
    Autor: Netresk - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Jo, hezky :)

    Ja bych vam dal, bando... hodil bych nejvyssi povolenou rychlost tricet km/h! :)

    Coz je shodou okolnosti tolik, kolik vyvine bezny typ elektromobilu... takze byste meli konecne duvod prejit na ekologictejsi a ekonomictejsi ("plna nadrz" elektromobilu vyjde na necelou dvacku a staci z Prahy do Plzne a zpet) pohon... ;)

     
    Komentář ze dne: 22.12.2004 20:19:46     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    To by docela stoupla nehodovost, protoze vsichni by za jizdy po dalnici usinali.

     
    Komentář ze dne: 23.12.2004 20:49:21     Reagovat
    Autor: px30 - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    ... a někteří by dokoce mohli zemřít sešlostí věkem :-)

    Komentář ze dne: 19.12.2004 13:23:45     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Levy pruh
    Musim se priznat, ze po D1 od mista asi 8 km za Humpolcem, kde zacina beton az po Brno (s vyjimkou asfaltovych a jednoho zreknostruovaneho useku kolem Merina), a take po D2 od Brna az k Breclavi, v levem pruhu jezdim. Kdyz vidim, ze se ke me blizi zezadu nejake auto, uhnu do praveho (jeste kdyz je tak 100 - 150 metru daleko), pustim ho a vratim se zase zpatky. Proc? Protoze kdo si sakra ma nicit auto na tom tankodromu v pravem pruhu? Pro neznale - povrch dalnice tam vice nez co jineho pripomina jizdu po schodech dolu.

     
    Komentář ze dne: 19.12.2004 13:56:23     Reagovat
    Autor: Zkazius Catrix - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Levy pruh
    Občas i nahoru.

     
    Komentář ze dne: 19.12.2004 21:57:26     Reagovat
    Autor: moussa - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Levy pruh
    tak už stačí jenom přesednout do 105ky a nechat se vyfotit, navíc získáš právo jezdit v levém pruhu, ale musíš sundat nohu z plynu jinak právo nevzniká!

    to byl vtip, taky jezdím v levém, když je pravý jak tankodrom, taky co by člověk chtěl na dálnici za zázraky, když za to platí!

    Komentář ze dne: 20.12.2004 08:43:23     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:
    ten clank neni myslen vazne, ze ne?

    No, proste se jezdi v pravem. Kdyz predjizdim tak v levem a pak se zas zaradim a uvolnim prostor. Jezdilo by se mnohem lepe bez tech 105 v levem, ktere se plazi 100 a nehodlaji uhnout.

    Komentář ze dne: 20.12.2004 10:02:08     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Škodivky
    Když jedu na motorce po dálnici, tak většinou někam pospíchám (na závody do Mostu, ap.) a chci to mít co nejdřív za sebou - tu cestu, ne život 8o). Taky proto, aby se mnou nezávodili raceři ve dvacetiletejch BMW, Scorpiích a Sierrách, jedu kolem 150kmh. Někdy víc, někdy míň.
    Ale pokud jedu 140kmh a dobrzdím za Š105, která se 50m přede mnou rozhodne předjet kamion, který je ještě 40m před ní, tak jsem opravdu nadšen. Řidič takového pekáče radši začne předjíždět dřív, než aby riskl to, že by musel sundat nohu z plynu a ztratil tak něco z pracně vyvinuté rychlosti.
    Takový stroj většinou jede jen o pár kmh rychleji než předjížděnej kamion a manévr trvá proklatě dlouho. Pokud se stane, že to Škodivkář blbě odhadne a do souboje se vmísí terénní vlna, má kamion okamžitě navrch. Tento totiž většinou udrží svých 90kmh kopec nekopec. Škodivka se pak ještě tak 10-15sec. snaží držet krok, ale na kamion v kopci nemá i když to rozmotá na 3ku. Celá kolona, které udává tempo Š105 jedoucí 85kmh musí počkat, až kamion zase předjede onu škodovku, která se zase zařadí za něj. Pak můžu zase přidat plyn a pokračovat, než potkám dalšího podobného řidiče.
    Dneska, kdy se dálnice zúžila na 1pruh pro os. auta a 1pruh pro kamiony, je jízda Praha-Brno o dost pomalejší, lidi se snaží nadehnat zpoždění vzniklá podobnými "incidenty", atmosféra houstne. Pokud někdo potká každých 30km podobný dragster, tak po 150km už každého dalšího vytroubí a vybliká. Škodivkář si pak myslí něco o prdeli... Já to nedělám, ale dotyčný lidi někdy docela chápu.
    Pokud někdo psychicky neunese, že je se svou Š105 jeden z nejpomalejších a chce mít zářez na pažbě za každou cenu, tak ať zkusí štěstí na tratích, kde je jeho top speed dostačující...nebo radši ať nesedá vůbec za volant.

    Tento příspěvek chtěl říct toto: Š105 s všelijakým technickým stavem, s top speed 110kmh (z mírného kopce), může dnes jet po dálnici akorát tak v pruhu pro kamiony nebo po okreskách. V rychlým - levým pruhu nemá co dělat!!!

     
    Komentář ze dne: 20.12.2004 11:54:43     Reagovat
    Autor: Dave - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Škodivky
    Sorry Honzo, ale v takovém případě vyjeďte tak, abyste byl v cíli včas a nemusel jet "kolem 150kmh. Někdy víc, někdy míň.". A budete úplně v pohodě.
    Znám to sám - taky jsem jezdil po D1 jako blázen s nohou na plynu a na plný knedl. Ale pak jsem si uvědomil (zejména po několika drsných bouračkách, které jsem viděl), že těch ušetřených pár minut času mi za to nestojí a že je lepší vyrazit o něco dřív. Takže si po dálnici jedu svých 120 - 130 (Š Felicia, Š Fabia, Š Octavia a někdy i Š Superb) v pravém pruhu, levý používám jen pro předjíždění a jsem úplně v klidu.

     
    Komentář ze dne: 20.12.2004 12:12:29     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Škodivky
    V případě, že bych chtěl vyrazit dřív, musel bych si vzít dovolenou a to není mnohokrát možné, že?
    Bylo tam taky psáno o tom, že se chci vyhnout závodění se starýma kraxnama, kterým brzdí jen jedno kolo a sedí v nich teenage pako, který umí jen hodit cihlu na plyn. Není to pravidlem, demeti řídí kde co a nová "manažerská" auta nejsou výjimkou. Takový blb si masíruje svý ego a vzít vás musí za každou cenu. Když je to před nepřehlednou zatáčkou a něco mu tam vyjede, tak vás natlačí do příkopu, protože pro drsňáka je motorka smetí na silnici. Na dálnici ho máte ve 140kmh metr za zadním kolem a popř. ještě troubí a bliká. Je to dost blbej pocit, když máte na sobě místo dvou tun železa, airbagů a kdoví čeho ještě jen milimetr kůže nebo textliu. To pak stačí pootočit plynem a jste z toho venku. Ještě záživnější je to, když se do takové situace dostane přítelkyně jedoucí na motorce, která ze 130kmh už moc svižně nezrychluje. V takové chvíli jsem hotov někoho zabít, to mi věřte.
    Proto jsem radši rychlejší než proud a odsouvám tak možnost podobného utkání jen do teoretické roviny.
    Samozřejmě je důležité se na jízdu 100%ně soustředit. Ale protože na motorce odpadá zábava jako je ladění rádia, telefonování, jídlo, vrkání do stopařky, apod., není to zas takový problém.

     
    Komentář ze dne: 20.12.2004 13:54:51     Reagovat
    Autor: krok - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Škodivky
    Hodne lidi je tezce nemocnych, treba na ledviny - 3x tydne dialyza, nebo srdce po x infarktech, jatra atd.
    Pro takove lidi maji motorkari, jedouci kolem 150, cenu zlata! Vazme si techto motorkaru.

     
    Komentář ze dne: 20.12.2004 14:22:27     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Škodivky
    Je vidět, že jste na motorce nikdy nejel, problém znáte přinejlepším jen z vyprávění a prakticky jen z kabiny auta. Jste zajatcem předsudků a obtěžuje Vás (nebo vám to duševní indispozice znemožňuje) se zamyslet nad věcí, kterou jsem popsal.
    Krásně je vidět Váš žebříček...pro lidi mají motorkáři cenu zlata...krása. Takže motorkář je pro Vás míň než člověk? Pak se v mých očích řadíte mezi tu bandu nešikovných hovad, která se v rezavých nebo zánovních pekáčích snaží hlavně sama sobě dokázat, že jsou něco víc. A když to předjetí neklapne - šup s ním do příkopu - motorkář není člověk, že?

    Jen tak pro informaci. Dárci orgánů říkají motorkářům jen neználci, kteří si nevidí do huby. Myslíte, že pohmožděné vnitřní orgány jsou tím nejvhodnějším komponentem k transplantaci? Srdce, plíce, játra, ledviny...to vše je uloženo v měkkém těle, které je chráněno přinejlepším kůží tlustou 1,2mm. Takže si na moje orgány nechte zajít chuť, protože k upotřebení budou jen oční rohovky a tvrdé mozkové pleny. Hlava je chráněna helmou a té se nestane nic moc.

    A děkuji za přání všeho nejlepšího do nového roku.

     
    Komentář ze dne: 20.12.2004 15:29:54     Reagovat
    Autor: Rastaf - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Škodivky
    Nelam si s tím hlavu. Kecy maníků, co nemají papíry ani na mopeda a na kolo se bojí i sednout, protože od aut fouká vítr, ty přeci nemůžou rozházet.

     
    Komentář ze dne: 20.12.2004 16:50:06     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škodivky
    Jednou jsem si na takový hovado došlápl. Blekotal něco o tom, že nechtěl, neviděl, co mi jako vadí, atd. ...protroubil se asi 90kou kolonou 5ti motorek, která jela v obci (na Slovensku) asi 60kmh.
    Přítelkyni donutil uhnout v té 60ce do odstavného pruhu mezi zaparkovaná auta, kde to tak tak dobrzdila. Kamarádovi, který jel se svou manželkou se otřel o kufry a řádně ho rozhodil.
    Byla to prastará, červená Alfa Romeo z Hodonína. Řídil ji blbeček - asi 35let, řídké vlasy neurčitého střihu i barvy, kraťasy i havajská košile z vietnamské tržnice...na zadním sedadle manželka a asi roční dítě.
    Bít jsme ho nechtěli, protože bysme ho asi zabili, ale podle toho, jak mu zbělely klouby na prstech, kterýma křečovitě svíral volant, předpokládám, že si strachy možná i stříknul do textilu. Opticky mu byla doladěna karoserie a pokračoval k domovu.

    Na případné reakce o tom, že se věci takhle neřeší, že jsem agresivní dement, atd. odpovídám dopředu, že toho nelituju ani za mák a udělal bych to klidně znovu. Na hrubej pytel patří odjakživa hrubá záplata. Kecama se s křupanem tohoto ražení nic nepořídí.

     
    Komentář ze dne: 20.12.2004 17:05:15     Reagovat
    Autor: drgi - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škodivky
    zle meno vam robia kokoti, co na motorkach idu po stredovej ciare, pripadne 90 na plny kotol v obci. takze ked clovek vidi motorku, automaticky si pomysli 'zase dalsi debil'.

    tym ale nechcem ospravedlnovat agresivne auta, ktore si spominal, tych by bolo tiez treba strielat.

     
    Komentář ze dne: 26.12.2004 16:24:20     Reagovat
    Autor: Dave - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škodivky
    Přiznám se, že tyto předsudky mám taky. Jakmile slyším blížící se hukot silné motorky, automaticky uskakuji zpět na chodník (jsem-li chodec) nebo uhýbám ke kraji (coby volantista). Tady v ČB je plno čtyřproudovek a není vzácností v letní době sledovat šílence na motorkách kličkující hlavně po Pražské plné aut do centra stopadesátkou. V takovém případě mám chuť takového debila zkopat z té jeho plečky a domlátit ho heverem nebo mu aspoň přát, aby se omotal někde kolem sloupu a přestal ohrožovat lidi kolem sebe. Logickým důsledkem je, že předsudky autařské i chodecké většiny pak trpí těch několik málo slušných motorkářů. Ono slušného motorkáře nelze od hovada na první pohled rozeznat.

    O agresivních řidičích ani nemluvím, to je kapitola sama pro sebe.

    Něco pro Honzu k zamyšlení: Víte, Honzo, že motorka není ve stopadesátikilometrové rychlosti téměř vidět ve zpětném zrcátku? Jedu-li po silnici rychlostí 100 km/h a za mnou se vynoří střelec na kawasaki, jedoucí rychlostí 150 km/h, mám jen velice málo času zareagovat. Většinou jen zahlédnu světelný záblesk v zrcátkách (protože motorkáři zásadně svítí dálkovým) a motorkář se jen mihne kolem mne. Kdybych v tu chvíli musel strhnout řízení doleva kvůli náhle objevivší se překážce na krajnici, byly by následky pro nás oba fatální... Na motorce jsem nikdy neseděl (nepočítám-li jízdy na fichtlovi, když mi bylo nějakých dvanáct let), ale přesto nechápu, co nutí tyhle šílence na nich jezdit tak, jak jezdí. Já bych se bál jet takovou rychlostí - právě proto, jak jste sám uváděl ve svých reakcích: ochrana veškerá žádná, v nejlepším případě přilba a kožená kombinéza...

     
    Komentář ze dne: 19.01.2005 14:22:56     Reagovat
    Autor: Bubrak - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Škodivky
    Cau. Hezky si to popsal v tom prvnim odstavci a je to asi tak. Ale nemuzu souhlasit s tim zaverem. Kdyz jedes 100, tak 150 je jen o 50 vic a to je videt v zrcatku uplne v pohode. Jezdim autem (tak 110-140) a na masine (110-160, vyjimecne 180-250) a myslim si, ze cely problem je jen v toleranci a ohleduplnosti na silnicich a ve sledovani situace za sebou. Tady chci i nesouhlasit s HonzouZZR, skodovka ma pravo ve 100 predjet kamion ktery jede 80. Ze se priritis ve 150 je jen Tvuj problem! Ja stejne jako ocekavam toleranci od ostatnich pro mou nekdy rychlou (snazim se ohleduplnou) jizdu, tak sam toleruju ostatni ucastniky provozu, kteri muzou byt ruzni a s ruznymi stroji. Prave ze na masine mam velkou akceleraci, tak mi nedela problem i dobrzdit za nekoho na 100. Navic clovek ma jet tak, aby byl schopen zastavit na vzdalenosti na kterou ma vyhled. V levym pruhu muze klidne nahodou stat odstaveny/nabourany kamion.

     
    Komentář ze dne: 20.12.2004 17:21:33     Reagovat
    Autor: Medved - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Škodivky
    No budes se divit, ale toto osloveni pochazi z kruhu nejpovolanejsich - od doktoru. A je to zrejme. Dopravni nehody jsou tim nejvetsim zdrojem nahradnich dilu a (mrtvy) ridic v plechovce je vetsinou vice pomlacen nez (mrtvy) motorkar - proste plechovka ma lepsi pasivni bezpecnost, takze je "potreba" vetsi havarie. Zatimco pokud dostane motorkar pred Hodkovicemi smyk, tak spadne z masiny a lanova svodidla mu "ciste" zlomi vaz...
    Coz je i varovanim abyste si tam ted davali majzla.

     
    Komentář ze dne: 21.12.2004 07:56:29     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škodivky
    Kruh nejpovolanější prosím vůbec nezmiňuj.
    Já si po nehodě stěžoval Tvému nejpovolanějšímu kruhu, že mě táhne za krkem, blbě se mi otáčí hlavou, trne mi kus zad, atd. Kruh nejpovolanější se tvářil, že to neslyší a 3dny to vcelku s přehledem ignoroval. Nedal mi ani límec, prostě ticho po pěšině. Čtvrtý den jsem na něj při odchodu z ranní vizity (a asi třech otázkách na řešení problému) zařval něco o kokotech, že chci slyšet, co s tím udělá... Už z chodby mi otevřenými dveřmi řekl, že na natažený šlachy mi má matka donést nějaký mazání...Ještě bych dodal, že tento kruh nejpovolanější se jaksi zapomněl podívat do dokumentace z ARO, kde byl při propuštění požadavek na okamžité funkční snímky krční páteře. Tři a půl dne jsem chodil, jedl a spal s naštípnutým 4. obratlem. Na zlomený prst přišli až poté, co jsem se při velké vizitě zmínil že mě bolí a asi by ani neměl být tmavomodrej. Pravý prostředník už nenatáhnu, protože mi kostní štěp omezil hybnost kloubu posledního článku.
    Pak se u mě tihle veterináři střídali a zaobaleně zjišťovali, jestli mě nasrání už přešlo a nebude z toho nějaká polízanice.

    Jde o letošní duben - květen v Úrazové nemocnici v Brně.

    Na rentgenu mi doktor řekl, jak je to s transplantacemi u motorkářů, jak se projevujou různý konstrukce helem, atd. Má 750ku Yamahu.

     
    Komentář ze dne: 20.12.2004 20:39:56     Reagovat
    Autor: rikos - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Škodivky
    "Dárci orgánů říkají motorkářům jen neználci, kteří si nevidí do huby."

    ad 1 - necht Vam zdravi slouzi a dozijete se vysokeho veku, ale moje zena pracuje jako instrumentarka na sale v jedne fakultni nemocnici, kde transplantace a odbery delaji, takze jakmile vysvitne prvni jarni slunce, skoro kazdou sluzbu ji zvoni doma mobil, at prijede do prace, bude odber nebo transpl, 80% je ridicu na jednostopem stokonovem nezvladnutem

    ad 2 - po ceste z prace domu, cca 25 km silnice I/33 je 6 pomnicku s vytesanym obrazkem motorky

    ad 3 - nehazim vsechny do jednoho pytle, kdo je bezmozek za volantem, je bezmozek i za riditky a naopak

     
    Komentář ze dne: 21.12.2004 07:35:08     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škodivky
    1) Jsem si jist, že většina transplantací určitě nepochází z motorek, ale z aut. Proč? Protože v autě u nás ročně zařve 1200lidí, kdežto na motorce je to počet do stovky. Takže kdyby Tvá žena, potažmo transplantační chrurgie, byla závislá na zabitejch bikerech, tak by byla stále ve stádiu experimentu.

    2) Ještě "úrodnější" je silnice 23 z Třeboně přes J.Hradec do Kunžaku. Jedna zabetonovaná pneumatika je bohužel naše - v zatáčce kousek od Otína.

    3) S tím nemůžu než souhlasit. Bohužel se bezmozkovi v autě většinou nic moc nestane.

     
    Komentář ze dne: 21.12.2004 09:36:59     Reagovat
    Autor: :-) - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škodivky
    Jste vsichni naprosto mimo. Az 70% transplantovanych organy pochazi od cyklistu bez helem. Ti lide se jenom tuknou do hlavy, jinak jim "neni" vubec nic.

     
    Komentář ze dne: 21.12.2004 15:06:44     Reagovat
    Autor: Rastaf - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škodivky
    Já bych to označil za trochu složitější. Z motorky jsou ty orgány rozsekanější, než z auta a v případě úmrtí přímo na silnici prakticky k nepotřebě. A ještě jsem na silnici nepotkal transplantační tým s kyblíkem ledu, jak odebírá orgány. Přímo z mrtvého těla toho moc použitelného není!
    A k těm bezmozkům: kdo je debil někde, je debilem všude. A je k poznání i podle toho, jak o své debilitě vypráví.

     
    Komentář ze dne: 22.12.2004 09:19:58     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škodivky
    K prvnímu odstavci není co dodat.
    K tomu druhýmu bych si dovolil připomínku. Co si myslet o člověku, který podle krátkých popisů negativních zkušeností s tím, či oním, si zařadí autora do škatulky s nápisem "Debilové". Myslím, že tady můžete komentovat jen to, co je napsáno. A pro utvoření jakéhokoliv radikálního názoru je toho zde zoufale málo - pro rozumného člověka.
    Hodnocení toho, co si myslíte, že je napsáno mezi řádky je jen střelba do tmy...od boku a se zavázanejma očima.

    Ano, naskočil jsem na první našlápnutí, protože jsem si vědom toho, že se mnou popsanými závěry a řešeními nemusí souhlasit každej.

    Snad jsem se vás nedotkl v popisu nějakého typu.
    - Jste vohnoutskej řidič, co brzdí pomalou jízdou na dálnici i ty, kteří jedou předpisových 130kmh?
    - Jste pouliční závodník středního věku, kterému je třeba pozvednout si sebevědomí předjetím zdánlivě slabšího (menšího) stroje - za každou cenu?
    - Jste ignorantskej trouba, kterej přejde bezprostřední ohrožení zdraví a života své partnerky a nejbližších přátel s klidem a bez mrknutí oka?
    - Jste arogantní lékř, který si užívá informační a odborné převahy nad někým, kdo se blbě hejbe, má bolesti a je zpitomělej z léků?
    - Je Vám trnem v oku každej, kdo vlastní něco, co Vy ne?

    ...pak chápu Vaši poznámku o debilech a je mi Vás upřímě líto.

     
    Komentář ze dne: 22.12.2004 10:40:38     Reagovat
    Autor: Rastaf - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škodivky
    Jak by řekl klasik: "Pláčeš dobře, ale na špatnym hrobě." Je mi srdečně jedno, jakým způsobem sis vysvětlil mou poznámku o debilech a je mi i srdečně jedno, jakou reakci jsi zvolil. Je mi dokonce jedno, co si o mně myslíš. Já se nechodím do diskusí hádat. Dokonce ani nikam jinam. A jestli tedy potřebuješ vysvětlení k tomu, koho jsem označil za debila, tak tedy všechny ty školitele a cvičitele na silnicích, kteří mají pocit, že jedině oni se umějí na silnici chovat a přiblblými akcemi a nepředvídatelnými činnostmi ohrožují ostatní účastníky provozu. Na dálnici jezdí 130 v levém pruhu, předjíždějí pravým pruhem, ve stojící koloně otevírají dveře, aby se motorka nevešla.... Prostě tak. A pak o tom vyprávějí a píší, jací jsou borci.
    Jo, a na motorce jezdím třicet let. Od Pionýra, přes Californii až po (v posledních 12 letech) cruiser (nebo spíš momentálně chopper).
    Takže: omlouvat se nemusíš, ale svoje psychologicko-filosofický úvahy si můžeš strčit do ... vejfuku. Třeba.

     
    Komentář ze dne: 22.12.2004 12:40:25     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škodivky
    Držel jsem se toho, co jsi napsal. Nijak jsem v tom nehledal nic dalšího. Jenže nejsem čtenář myšlenek a dal jsem si to do souvislosti s mými příspěvky, které můžou někomu přijít nestravitelný.
    Samozřejmě znám podobné debaty na tuzingových fórech, kde někteří závodníci ventilujou svou chuť zatlačit bikera do škarpy, nenechat ho objet kolonu, atd...a taky se mi při jejich čtení otvírá nůž v kapse.
    Své psychologicko - filosofické úvahy na Tvou adresu si vetknu za klobouk. Promiň.

     
    Komentář ze dne: 23.12.2004 13:33:00     Reagovat
    Autor: krok - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škodivky
    Zkusím to nějak uzavřít.
    1.)Opravdu, ale opravdu nevím, zda se častěji k transplantacím používají orgány motorkářů nebo automobilistů nebo cyklistů. Označení motorkářů jako "dárce orgánu! jsem kdysi kdesi zaslech a zapamatoval.
    2.)Řidičák mám od 15 na Pionýra, hned v 18 jsem přesedlal na 250 Jawu (taková byla doba:-(( ). Na ní jsem jezdil asi 9 let. (Vydržela hodně:-)) Někdy od '90 jezdím autem.
    3.)Jezdím skoro denně Zlín-Brno-Zlín a to postarším Puntem, většinou dodržuju zákonem stanovené rychlostní limity (málo peněz). Na dálnici motorkáři předjíždějí 2-3 VEDLE sebe, několikrát při předjíždění kamionu se motorkář vecpal mezi mně a kamion tou cca 150 - předjel nás oba. Na okresce jezdí tak, že je to v zatáčce vynese až ke krajnici leveho pruhu, v obci přes 90 neni pro ně problém. Zažil jsem i 4 vedle sebe, ani se nevešli do pruhu; nepředjížděli se, jen tak jeli. O kličování, hadovi apod.raději nepsat!
    Nemyslím si, že všichni motorkáři jsou debilové ! ( Jen asi 99% )

     
    Komentář ze dne: 26.12.2004 16:40:52     Reagovat
    Autor: Dave - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Škodivky
    Ale no tak, Honzo, dovolenou si brát nemusíte. Vždyť i mne coby plechovkáři stačí, abych kupříkladu do Brna vyjel z ČB cca o půl hodiny dříve, abych do cíle dorazil ve stejný čas při jízde předpisovou rychlostí.Neříkám, že jezdím striktně dle předpisů (na to jsou ty předpisy na mnoha místech hodně blbě nastaveny), ale dodržuji padesátku v obcích, mimo obce jezdím do stovky a po dálnici od 120 do 140 km/h, O to víc si užívám řízení svého auta. Jistě, pokud D1 zkolabuje, pak mi bude i největší rychlost k ničemu, protože zůstanu stát někde uprostřed kilometrové kolony a nehnu se tam ani zpátky.

    Kromě toho, Honzo, Vy coby motorkář máte jednu obrovskou výhodu. Tou je Vaše velikost. Kam se já se svou plechovkou nenacpu, tam Vy snadno projedete. Čili zácpy na dálnicích nebo ve městech pro Vás nemusí nic moc znamenat. Tím se dostávám k tomu, co jsem naznačil výše - Vy ani nepotřebujete vyrážet o moc dříve a přesto můžete jet pomaleji, protože časovou ztrátu způsobenou nižší průměrnou rychlostí zase doženete flexibilitou. Tento příklad nelze aplikovat na všechny situace, ale všeobecně by platit mohl...

     
    Komentář ze dne: 27.12.2004 12:34:03     Reagovat
    Autor: Marek Staněk - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Škodivky
    Na takové blby doporučuji vozit v košíčku na řídítkách pár koblih s marmeládou, na hardcore tailery pár 20tek matic.

     
    Komentář ze dne: 21.12.2004 20:13:22     Reagovat
    Autor: fords - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Škodivky
    Co máš proti Scorpiím? :-)Moje poznáš snadno,buď tě předjedu hooodně vlevo,nebo, pokud jsi rychlejší tak se natlačím dost vpravo,abys mohl v pohodě předjet i když je tam třeba plná...měj se a ať Ti to fičí...

     
    Komentář ze dne: 21.12.2004 20:18:38     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Škodivky
    need for speed underground .. řekl bych ..

     
    Komentář ze dne: 22.12.2004 08:45:55     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Škodivky
    Proti autům jako takovejm nemám nic. Bohužel jsou k dostání silný a rychlý, takže je nakupujou mladí raceři. Je to jako s dvojdveřovejma 3kovejma BMW. U těch taky jeden nikdy neví...
    Pokud jezdíš, jak jsi napsal, tak jsi výjimka ze zástupu nešikovnejch, ale o to agresivnějších jezdců, kteří jsou ochotni stíhat po dálnici motorku třeba ve Fordu Escort combi 1,4 16V Ghia (podle nich tam ještě nedopsali WRC). To vše s s rodinkou na palubě. Tito předjíždějí většinou jen tehdy, pokud se člověk 90kou řadí do kolony před uzavírkou. Pak mi dají svobodně na výběr, jestli přibrzdím a pustím je, nebo mě pravýma zadníma dveřma zatlačí do škarpy.


     
    Komentář ze dne: 24.12.2004 00:24:05     Reagovat
    Autor: Zvedavej - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Škodivky
    Moje 105 (bylo to nekdy kolem roku 94) jezdila kapanek rychleji:-) Nevim, jestli predesly majitel nedelal nejake "drobne" upravy, ale "tacho" to auticko jezdilo 160. Real nevim - 130-140??? Ale moc aut me nepredjizdelo a ani nedojizdelo. Je pravda, ze dnes jezdim o hodne vic v klidu (spotreba je svine:-) ) a 105 at hnije nekde v poklidu:-) Tak jenom bych chtel naznacit velmi zopatrna, je "top speed 110" je top speed ridice, auto i s velmi zvlastnim prujezdem technickou jede rychlej. Chce to jen obcas slapnout na takovej ten placatej obdelnicek co je hned pred pravou nohou. Dost to pomaha. A klobouk dolu:-)

     
    Komentář ze dne: 11.01.2005 11:38:27     Reagovat
    Autor: Scorpion - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Škodivky
    Jo kdyby mi 105 jela, alspoň těch 110.....Jinak jsem patřím taky mezi ty (vypatlaný, frajery, dobrovolné dárce orgánů)co mají většinu života v jedné stopě. Ale se svoji YZF-kou, mě moc škodovky nepřekáží....A vzhledem k zrychlení tvého ZZR-ka, si myslím, že tebe taky nemusí. Jinak souhlas s tebou.

    Komentář ze dne: 20.12.2004 10:39:21     Reagovat
    Autor: groula - Neregistrovaný
    Titulek:HeHe
    Souhlasim s tim motorkářem. Taky mě serou škodovky, žigulové a jiný silniční trilobiti v levym pruhu, kde nemaj prostě co dělat....
    HOWGH

     
    Komentář ze dne: 20.12.2004 14:18:23     Reagovat
    Autor: Pavel K. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: HeHe
    To groula & Honza ZZR: "Taky mě serou škodovky, žigulové a jiný silniční trilobiti v levym pruhu, kde nemaj prostě co dělat...." **********Nic jsi nepochopil Ivanku :) Klasicke nepochopeni, rekl bych. To, co vas oba na dalnici zdrzuje, jsou tupci bez schopnosti odhadu vzdalenosti a rychlosti za volantem cehokoliv, at uz jde o S105 nebo nejakou novejsi obludu, kterou pri predjizdeni dusi majitel na petku v otackach vyssiho volnobehu. Na D1 jsem se toho pomerne dost najezdi i tou 105kou a pokud clovek pouziva zpetna zrcatka k jejich primarnimu ucelu a stejnym zpusobem i mozek, pak se nikdo nasirat nemusi....A aby nam tu motorkari nekazali bludy o S105 - maximalka je papirove 130, coz je pri presnosti vetsiny tachometru (nejen skodovackych) tak 140 na budiku ;c)

     
    Komentář ze dne: 20.12.2004 14:28:38     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: HeHe
    Pravdu máš! Je to tak, že to nejsou jen Škodivky, ale i ostatní auťáky. Je fakt, že rozlišovat podle typu vozu je blbost. každý auto jede tak, jak to po něm chce jeho řidič... Zdržovat tedy může i nejnovější Passat.
    Pozorným a rozumným řidičům Š105 se tímto omlouvám za blbou narážku.

    Komentář ze dne: 20.12.2004 10:51:50     Reagovat
    Autor: Kňazo - Neregistrovaný
    Titulek:nevím, nevím
    Jistě, tak nějak máme všichni tu informaci, že kdosi cosi napsal do nějaké vyhlášky. Já to však nebyl a nikdo se mě na nic neptal.

    Jezdím podle selského rozumu a neznám nikoho, kdo jezdí často a dělá to jinak.

    Například předjíždění zprava je logická reakce na výzkyt idiota, který se nasere do levého pruhu a ohrožuje plynulost silničního provozu.


     
    Komentář ze dne: 20.12.2004 12:11:51     Reagovat
    Autor: JMH - Neregistrovaný
    Titulek:Re: nevím, nevím
    IMHO je předjíždění zprava prasárna nejvyššího kalibru, riskantní manévr, který ohrožuje nejen prasiče a ucpávače, ale často další jinak nevinné a nezúčastněné.

    Zrovna v pátek, vyjíždím na highway, se studeným malým postarším dieselem nabírám rychlost pomalu, předjíždím dva kamiony (z kopce pěkně rozjeté) a zezadu mě někdo problikne. Říkám si, OK, jede asi 170, halt zpomalí. Předjedu kamiony, řadím se doprava, najednou troubení a stříbrná A8 nacpaná vedle mě zprava. BTW blikal jsem doprava od okamžiku, kdy jsem míjel kabinu tahače. Jeho myšlenky jsem nepochopil:-( Zajíždět doprava trochu radikálněji, motaly se dvě auta v hodinách před dvěma dobře rozjetými kamiony...

    Když někdo ucpává levý zbytečně, trubím, svítím vším co mám, žádný flegmouš nejsem, ale zprava bych na dálnici nepředjížděl nikdy! On ten ucpávač může náhle dostat rozum a doprava se zařadit, a né každej si vzpomene na zrcátka a blinkry.

     
    Komentář ze dne: 20.12.2004 12:45:03     Reagovat
    Autor: ryba - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: nevím, nevím
    nebyl to root s tou A8?:)

     
    Komentář ze dne: 20.12.2004 20:50:47     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: nevím, nevím
    Nebyl. Jezdil modrou... chvili... ;-)

     
    Komentář ze dne: 20.12.2004 22:29:17     Reagovat
    Autor: Milan M3 - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: nevím, nevím
    Třeba to byla S8 :-)
    Nicméně předpokládám, že první písmeno vyskytující se na registrační značce byla "A", nemám snad pravdu ?

     
    Komentář ze dne: 21.12.2004 09:07:05     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: nevím, nevím
    To je otazka na mne, rybu nebo JMH? ;-)

     
    Komentář ze dne: 21.12.2004 11:38:36     Reagovat
    Autor: JMH - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: nevím, nevím
    A8, 1S... a dál si to nepamatuju...
    Ač Roota znám jen z diskusí na D-F, myslím, že ten je schopen usoudit, že když končím předjíždění a blikám doprava, hodlám zajet do pravého pruhu.

     
    Komentář ze dne: 21.12.2004 12:57:43     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: nevím, nevím
    Nebyl sem tam, nevim.
    Ale divil bych se, kdyby to bylo opravdu tak, jak jsi to tu nadnesl. Spis si myslim, ze to mohlo vypadat takhle:

    ... hele zase jeden prachatej zmrd, sice bych mohl sundat nohu z plynu, ale nacpu se mu tam, at si trhne...
    ... tak, uz sem predjel jeden kamion, dalsi je ale jen 200 metru daleko, to nema cenu se radit napravo. At si zmrd pocka...
    ... no, ted uz napravo nic neni, ale nebudu se radit hned pred kamion, je lepsi jeste aspon tak 100 metru ujet vlevo...
    ... a hele! vzal me zprava, zmrd jeden. ma takovy zrychleni, ze nez se mi zavity vzpamatovaly, mizi jeho koncovky za horizontem...

    To je jen takova alternativni teorie k te tve prihode, nic vic. :-)

     
    Komentář ze dne: 21.12.2004 15:51:35     Reagovat
    Autor: JMH - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nevím, nevím
    V zrcátkách jsem ho viděl, až už jsem byl vedle zadního kamionu. Kamiony jely za sebou hodně blízko (méně než délka tahače s návěsem).
    Ad vzdálenost - překvapilo mne, že se tam A8 vůbec vešla, světla jsem v zrcátkách neviděl, musel jet centimetry za mnou. Pochopitelně Audina se 4,2 (?) jezdí poněkud dynamičtěji než přes 10 let starý fiat ftédéčku...
    Ale už bych mlátil prázdnou slámu, nebudu moralizovat.
    Raději pokorně koncem roku děkuji několika neznámým řidičům, kteří tolerovali můj občasný spěch a občas také hbitou reakcí kompenzovali mou nepozornost.

     
    Komentář ze dne: 21.12.2004 21:51:59     Reagovat
    Autor: moussa - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nevím, nevím
    jo takovým řidičům bych měla taky poděkovat, zvláštní dík patří tomu v náklaďáku na Plzeňské!

     
    Komentář ze dne: 20.12.2004 12:48:29     Reagovat
    Autor: macho - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: nevím, nevím
    mam podobne zazitky... taky predjedu dva kamiony za sebou, na tachaci mam 130-140, proste pohodicka a jedu do mirneho stoupani. v dohledu jsou dalsi kamiony, ale ja se radim slusne do praveho pruhu, at dam sanci rychlejsim (i kdyz jen na par sekund). vzdalenost se zkracuje a ja plynule "predjizdim" borce v levem pruhu, kteremu to holt do kopce neslape a cas, kdy se dostane na uroven kamionu se vyrazne prodluzuje. nakonec pohodlne predjizdim dalsi kamiony a podjety borecek jeste stale dusi pedal plynu a ceka, az se prehoupne pres obzor...

    mam snad jet za nim, blikat a troubit? doporucuji vyzkouset - vetsinou to nema kyzeny efekt. zmineny borecek si totiz mysli, ze kdyz jede v levym 130, tak ho nema co kdo predjizdet nebo podjizdet. jenze mezitim mu do kopce rychlost klesa na 120-110-100... a borecek ma dilema - TED uz prece uhybat nebude, kdyz je kyzeny kamion/obzor na dosah. nebo zjisti, ze je sproste podjizdeny a je na nem, jestli priste odhadne sve sily lepe.

    samozrejme, ze podjizdeni je prasarna, ale jet do kopce minutu za podobnym boreckem, to chce taky silne nervy.

     
    Komentář ze dne: 20.12.2004 12:59:34     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: nevím, nevím
    tlačení se doprava je asi oblíbený sport. já včera zastavil na semaforu na floře před tím nákupním centrem Palace Floooora a čekám, až mi padne zelená, abych mohl jet a najednou se mi stočil pohled doprava, kde se asi 3cm za mým zrcátkem zastavilo jiné zrcátko tak těsně, že mě ho málem vyvrátilo dopředu - podle blinkru jsem poznal mercedes :o) - no a při bližším pohledu jsem za volantem našel známou tvář s bezradným výrazem patřící Felixu Slováčkovi. sice jsem nepochopil, proč se tam tak tlačil, no ale nakonec zaujal důstojnou pozici v těsném závěsu vedle mě. raději jsem ladně uhnul popojetím, kdyby ho náhodou napdalo při rozjezdu utrhnout dlažební kostky a zbavit mě pravého zrcátka, takže to dobře dopadlo.

    Komentář ze dne: 20.12.2004 12:32:48     Reagovat
    Autor: macho - Neregistrovaný
    Titulek:obcas taky v levym...
    a presne ze stejneho duvodu jak uz bylo napsano v jednom prispevku vyse - existuji/existovaly useky dalnic, kde byly diky kamionum v pravem pruhu tak vyjete koleje, ze pokud mate spatny rozchod (a to ma kazdy, kdo neni kamion :) tak byla jizda v tomto pruhu docela zazitek. zvlaste za deste.

    jinak samozrejme slusne v pravem... ale s ocima na stopkach, aby nevrazil do nejakeho sikuly, ktere mu uz to tak moc nesviti a vlastne ani moc nejede.

    Komentář ze dne: 20.12.2004 14:14:27     Reagovat
    Autor: Jan - Neregistrovaný
    Titulek:k tématu trochu z cesty
    Je jasné že instituci levého pruhu je, tak aby nikdo nespravedlivě nedojel dřív, třeba zrušit. Pravými průkopníky, hodnými obdivu, jsou ti kteří i za cenu ohrožení bezpečnosti silničního provozu srdnatě blokují levý pruh v případě že v pravém pruhu vzniká tzv. štrúdl. Obzvláštní dík patří některým řidičům kamionů. Avšak setkal jsem se i s rozšafnými řidiči osobáků kteří vidouce že nikdo z tupějších dělníků silnic se nemá k činu, srdnatě zablokují tzv. rychlejší pruh svým old-timerem. Idea stavět v ČR více než dvouproudé dálnice je scestná a sociálně nespravedlivá. Na druhou stranu, představme si krásnou ukázku lidské statečnosti a solidarity: na pětiproudé dálnici je v pravém krajním pruhu kolona, v ostatních čtyřech pruzích s ní stejnou rychlostí popojíždí bok po boku čtyři stateční ...

    Komentář ze dne: 20.12.2004 16:12:06     Reagovat
    Autor: Ondra - Neregistrovaný
    Titulek:
    Mě je jedno, jestli je to škodovka, passat nebo mergl....Sere mě ale každej, kdo nechápe, že levym pruhem se většinou jen předjíždí. Levej pruh je na předjíždění, takže ho na to používám, potom se (pokud je to možný) řadím hned zpátky do pravýho... bohužel spousta lidí nechápe, že levý pruh je opravdu jen na to předjíždění...

     
    Komentář ze dne: 20.12.2004 21:21:54     Reagovat
    Autor: macho - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    zajimalo by me rozsireni tohoto pravidla na nemecke tri-proude nebo belgicke ctyr-proude dalnice s ponekud vyssi hustotou provozu nez pouze v jednom pruhu :)))

     
    Komentář ze dne: 21.12.2004 07:49:57     Reagovat
    Autor: burtonbell - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    jj, to asi mistni teoretici nezvladaji - stravil jsem dost casu v Holandsku a pokud by platily nektere zde uvedene premisy, tak bych svou denni trasu Eersel - Rotterdamm jezdil tak 5 hodin...

     
    Komentář ze dne: 21.12.2004 13:06:20     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    V Germanii plati nepsane pravidlo - pravej pruh je jen pro kamiony, pro osobak je pod uroven tam i jen nachvilku zabrousit. Pokud je vic levych pruhu, jezdi se v tom nejlevejsim, dokud me nekdo nedojede a nesestreli dalkovejma. To potom pockam, az za mnou musi zpomalit a urazene se odkodrcam o jeden pruh doleva, ale pak hajzla taky probliknu dalkovejma, aby si priste pamatoval, a hned se zase vracim uplne nalevo. :-)
    Na poctu pruhu (4 nejsou az takova vyjimka) nezalezi.

     
    Komentář ze dne: 21.12.2004 22:16:07     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Jojo, trasa Dresden - Hamburg a zpatky nekdy behem rijna, no katastrofa. Cestou tam jsme celkem spechali, v pravem pruhu jely kamiony 80 - 90, v levem jely osobaky 100 - 110, nakonec byla strategie jet v pravem, dojet kamion, zpomalit, zaradit se mezi osobaky do leveho, predjet kamion, vratit se do praveho, pridat, dojet kamion, zpomalit, zaradit se mezi osobaky do leveho atd. Proste jizda takovym zpusobem, jakym by se na te dalnici melo jezdit, coz ale dederoni absolutne netusi (zvlastni, na zapade jsme to sice videli take, ale v mnohem mensi mire). Takze co je platna neomezena rychlost, kdyz se tam stejne kvuli trotlum jet neda. Vyjimkou byl kousek v Meklenbursku, kde byla ta dalnice o neco volnejsi... Cas od casu Passat ftedeicku mel tendence "skolit". Coz ale s 1.9 ropou moc nejde, kdyz mate pod kapotou osmivalec ;-)

    Zkratka v Cechach se mi jezdi lepe a to i pres chybejici silnicni infrastrukturu. I ty stare statni silnice 1. tridy mi prijdou velkoryseji navrhovane (a prujezdne mnohem vyssimi rychlostmi), nez rakouske a nemecke "bundesky", o polskych silnicich ani nemluve. Kdo jel nekdy za slabeho provozu z Lince do Budejovic nebo z Drazdan do Prahy, asi vi, o cem mluvim. Na te rakouske silnici je 110 maximalni rozumna rychlost (bez ohledu na cetniky), na ceske I/3 jsou useky, kde se jezdi bezne mnohem rychleji a z hlediska zatacek a dalsich parametru to neni zadny problem.

     
    Komentář ze dne: 22.12.2004 11:53:02     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    No tak na to pozor, ja to sice obcas taky delam, predjizdet levopruhovou kolonu zprava mezi kamiony, ale pokud je rychlost v obou pruzich vyssi, nez 80 km/h, nesmi se to.
    Die Polizei bohuzel kontroluje spis predjizdeni zprava, nez jestli nekdo nebrzdi v levem pruhu. Na A1, A2 a takovejch strekach vecne jezdi v neoznacenejch autech a kamerujou a hned i kasirujou. :-(

    Jinak ja to rikam uz leta: V Nemecku se jezdit rychle smi, ale neda, v CR se jezdit rychle da, ale nesmi. :-)

    Komentář ze dne: 21.12.2004 08:56:51     Reagovat
    Autor: Slušňák - Neregistrovaný
    Titulek:Středoproudaři
    V neděli jsem se vracel do Velkoprdelákova po D1. Bylo cca 22.45, a tak nebyl moc hustý provoz, sem tam nějaký kamion.
    Jedu v pravém pruhu a dojíždím vozidlo šinoucí se v prostředním. Uhnout doprava ho ani nenapadne. Dálnice je skoro prázdná, a tak udělám elegantní oblouk přes střední, levý, znovu střední pruh a vracím se zpátky do pravého. Mrknu do zrcátka, prďola si to hasí furt uprostřed. Takto se situace opakovala ještě dvakrát.
    Za této situace nemá cenu na někoho blikat nebo troubit. Kdyby ale levý pruh nebyl volný, nerozpakoval bych se po neúčinném zablikání předjet zprava.

     
    Komentář ze dne: 22.12.2004 20:23:30     Reagovat
    Autor: Míla - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Středoproudaři
    Taky to tak dělám a taky se v případě potřeby nerozpakuju

    Komentář ze dne: 12.03.2005 18:08:41     Reagovat
    Autor: Fordík - Neregistrovaný
    Titulek:Ohldeduplnost
    Je to co pomůže zkloubit pohyb různě starých a rychlých vehiklů po našich silnicích. Po dálnici jezdím 150, okresky 120, ale na druhou stranu mi nedělá problém udělat místo motorce když stojím v koloně, nebo pustit někoho z vedlejší zatímco čekám na semaforech. Stačí se chovat ohleduplně a ne jako hovada co musí zabrat maximálně velký prostor kolem sebe a ukázat celýmu světu jaký to sou giganti :)) bez ohledu na materiální ztráty :)
    Navíc jsem zjistíl nový sport - dost často potkám nějaký pako, který si to po okresce hasí levým kolem po čáře a ostatní tlačí k pangejtu. Buď je to nějaká drahá kára řízená managorem nebo nějakej vytuněnej veterán.

    Komentář ze dne: 26.04.2005 16:31:09     Reagovat
    Autor: elvis - Neregistrovaný
    Titulek:anarchie
    Ať si každej dělá co chce, ale ať nikomu neškodí a neubližuje. Slušněj člověk se s druhým slušným člověkem domluví, ať je řidič nebo chodec, či kdokoliv jiný.Dopravní vyhlášky(ale nejen ty!-všechny zákony), dnes se jim říká veleznačně zákon, jsou zde právě kvůli těm zasranejm lemplům, který se nikdy nedomluví s nikým.Obecně platí: čím je člověk starší, tím spíše by mohl spěchat, protože mu už zbejvá logicky asi míň času na cokoliv, než mladšímu. Závěrem jedna poučná vzpomínka: Když mně bylo as 25 let, domluvil jsem si schůzku s jedním člověkem, kterýmu tehdy bylo asi tolik, jako je asi mně teď.Tedy 63. Opozdil jsem se
    přibližně o 10 minut a on na moji omluvu řekl: - Příteli, VY máte ještě hodně času před sebou a proto si můžete dovolit přijít pozdě, čili plýtváte svým časem. Prosím, ale
    neplýtvejte mým časem. Jsem starší a mě může klidně za půl hodiny klepnout pepka.Vás asi těžko.Ve vašich letech.
    Skončil a já od té doby chodím všude včas. Jezděte opatrně a bez chlastu. Ti, kteří spěchají stejně skončí jako dobrovolní dárci orgánů a zmizí ze silnic a bude bezpečněji.Pa.Sympatičtí šmejdi!

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.