Komentáře ke článku: Jaké je to pracovat v autobazaru? (ze dne 15.03.2015, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
Chápu. že jsou oblasti, kde je to s prací blbý. Nicméně jediný řešení je u nich nedělat.
|
|
Zaiste je to pakáreň, ale čo Vás nútilo tam vydržať až 8 mesiacov ?
Nerozumiem tomu, prečo by firma mala možnosť zatajiť Vašu existenciu. (Vzhľadom na bohužiaľ existujúci právny stav, samozrejme že morálne by na to právo mala).
|
|
|
|
Pokud myslite "ve skole", pak je to blbost. Pokud myslite "od zivota", pak zajiste ano.
|
|
|
Myslel jsem ve skole.
Ze spoluzaku na prumyslovce a pak na CVUT neznam jedineho, kdo by se musel zivit jako konsky handlir.
|
|
|
Vy jste viděl jeho vysvědčení?
V devadesátých letech jsem vozil auta ze Švýcarska a na cesty a vlastně celé období rád vzpomínám. Tedy pohnutky autora, pokud má auta rád občas si medu lízl, dokážu pochopit.
Navíc, život není peříčko a střet absolventa ČVUT s koňským handlířem vetšinou končí drtivě.
Dobrá zkušenost, netřeba hanět.
|
|
|
Majitel jednoho hodne velkeho autobazaru v Brne je muj spoluzak z VS. Ten diplom je mu uplne, ale uplne na dve veci. Nojo, ale oni rodice holt chteli...
|
|
|
Jo rodiče. Znám kluka, co jim udělal radost, odmaturoval na gymplu a šel na učňák na truhláře, bo to je to, co chtěl vyždycky dělat.
|
|
|
Vážně? Možná jste nepostřehl, že je na rozdíl od autora článku MAJITEL. Víte - ona ta "vejška" není jen o tom, že se tam člověk učí daný obor, pokud mi rozumíte...
|
|
|
Klidek. Reagujete na cloveka, kterej hodnoti lidi podle bydliste. Skoda munice.
|
|
Socialismus, nebo kapitalismus? (JJ ja vim, monarchie taky neni na zahozeni...)
Tohle je kapitalismus se svoji tvari. Tecka.
|
|
Silena zodpovednost ma byt to, ze ridis nejakou mrdku skodovackou a mas ji na triku, dokud ji neodevzdas? No, to jsi jedinej na zemekouli a nikdo si takovou zodpovednost neumi ani predstavit.
Z mych zkusenosti vim, ze ve velkych autobazarech pracujou jen luzri, kteri nakonec zlenivi, zvyknou si a najdou zpusob, jak si bezpecne prikradat.
|
|
|
Šílenou zodpovědností bylo IMHO míněno to, že se ti klidně může stát, že se někde chrastneš s autem, co mu brzdí jen jedno kolo, protože ten expert, co ho svařoval ze dvou až šesti jiných aut, něco nedomyslel, nezvládl nebo nestihl, a je to přitom plně tvůj problém, kterej ti strhnou z výplaty, aniž by cokoli zjišťovali nebo poslouchali. To mi přijde jako celkem nadstandardní "objektivní odpovědnost" za majetek zamestnavate.
BTW koukám, že máš taky celkem zajímavý kamarády:-).
|
|
|
|
Když odhlídnu od toho, žes použil větu, kterou tě vítal tvůj milující otec, tak prima. Jen se pak nediv, když budeš mít děravej hrudník, ty vyteplenej sralbotko 8o)
Ale mohl bys se pochlubit, jestli tě tak rozněžnilo tvoje škodifkářství, nebo jsi tím bazarnickým, zlodějským poskokem, který sice bouchá dvanáctky s hadrem v ruce, ale kvůli kterýmu na druhou žádný auto k prodeji nemá víc než 1,5 litru paliva, má baterku na výměnu a maximálně průměrný pneumatiky, o laciných autorádiích a plecháčích místo hlíny nemluvě. Vyplácí se ti tohle vykrádání aut natolik, abys to dotáhl aspoň na 16 čistýho, hňupe?
|
|
|
Honzýku, chceš vyfistovat prdel?
|
|
|
|
Má smysl reagovat na neregistrovaný exkrement?
|
|
|
Sám jsi exkrement, kterej vypadl matce z kundy, když namol vožralá srala nad kanálem.
|
|
|
Možná dokážete vysvětlit svůj nick "Hnědá fičůra z řitě" jinak. A pokud máte problém s cizím slovem, tak česky tomu říkáme hovno nebo výkal.
A ještě prosba, nemohl byste jít vopruzovat někam jinam?
|
|
|
Milý kate,
vysvětlujete mu to asi zbytečně. Zajímavé jest, že se tu objeví poslední dobou občas takovýto exemplář, možná jej asi neuspokojil ten fisting, tedy jde trollit na DF, kdo ví...
Vyzývat jej k odchodu, jeví se mi bláhové. Spíše jak jej skutečně nasrat a nenakrmit, což je zase u tohoto druhu téměř neproveditelné.
|
|
|
Doprdele, kdyby na ty idioty furt někdo nereagoval, tak chcípnou sami. To je to tak těžký?
|
|
otázkou je, proč neodejít ještě ve zkušebce? To se muselo projevit už na začátku.
|
|
|
Třeba potřeboval prachy na živobytí?
|
|
|
Je to asi tvrdé a necitlivé, ale v tom případě je to poptávka - nabídka. A dojímá mne to asi tak stejně, jako by někdo z managementu dotyčné firmy popisoval, jak u to tam serou podřízení.
Celá podstata tohoto businessu je totiž postavena na symbióze různých lidí odshora až dolů. A těžko čekat její kultivaci, když ochotně všichni tu hru hrají, bez ohledu na fakt, že je to asi zrovna nerajcuje.
Jinak řečeno - i pan autor přispěl. A že je to proto, že potřeboval prachy? To kupodivu kdekterý lupič také.
|
|
|
Nakonec asi prohlidl..nebyl bych ta zasadovej, hlavne u mladejch. Vi hovno, nemaj praxi....nakonec docela dobrej exkurs do threeaj
|
|
Před třema letama jsem prodával auto ve všech inzercích za 200tis. Nikdo se neozval az jsem povolil a nechal si pro něj áčka přijet ke mě domů. Zaplatili 200 hotově a odjeli. Žádný kecy.
Co nevonělo někomu za 200, prodaly áčka za 260
Nebyla to žádná plečka, 1 majitel a najeto 100tis. Stav bezvadný, jen to mělo už 8 let
|
|
|
|
To není o karkulce, to je realita. Za 210 od nás nikdo 14dní auto nechtěl, tak jsme zlevnil na 200. Dalších 14dní nic. Tak jsme to obratem prodali za 185 do áček (akce asi na hodinu). Ti se toho za 230 do dvou týdnů zbavili.
A to jsme prodávali sen českých rodin v plné palbě s veškerým myslitelným příslušenstvím. Měli jsme kompletní historii včetně faktur (i těch za naftu) a knihu jízd. Nabízeli jsme možnost kdykoliv prohlédnout vůz v Praze a projet se. Bylo to firemní auto po odejitém kolegovi. Žádné vady na kráse nebo funkčnosti.
Já prostě nechápu, proč lidi radši kupují dráž v autobazaru než levněji od původního majitele.
|
|
|
Lidi jsou líný jak vandrácká veš. Kdo shání auto, koukne na stránky nejvetsich bazaru nebo si tam zajede. je tam mraky aut na jednom fleku a to je pohodli. Projizdet inzeraty a obvolavat se uz skoro nikomu nechce.
Ironií je, že mi furt z acek chodi na mobil nejake nabidky, tohle byl muj jediny obchod s nima, stary auta nekupuju
|
|
|
Já mám taky osobní zkušenost. Prodával jsem Astru H a chtěl za ní nejdřív 110 po měsíci 100. Ozvalo se pár lidí, ale nepodíval se na ni ani jeden. Nechal jsem to stát v bazaru, kde mi s křivým xsichtem nabízeli za výkup max. 80. Inzerát s desítkama fotek, dokladama, záznamy o všem co jsem s autem dělal od tankování, přes výměny náplní, atd. V tom bazaru si to mohl kdokoliv prohlídnout a projet.
Tak jsem se naštval a zajel do áček. Jo, byla to pruda asi na 2-3h. ale dostal jsem tu stovku.
Dali to do inzerce ještě ten den bez fotek a byla do týdne či deseti dnů fuč tuším za 120 a fotky tam ani celou dobu do prodeje u nich nebyly..
Kupovat bych se tam dost bál, ale na prodej mi přijdou jako dobrá alternativa v poměru cena/námaha.
A z pohledu kupujícího asi fakt jde o pohodlí. Co nemají na dané pobočce, to dovezou za vratnou zálohu. Uvažoval jsem 2x že tam koupím auto a pokaždé nebylo na pobočce.
Moc si nedovedu představit že bych jako prodávající svého jednoho auta obrážel zájemce po celé republice...
|
|
|
v roce 2012 jsem prodával Citroen C1. První majitel, nebouraný, komplet serviska a servisní historie potvrzená/vedená od citroenu, zimní gumy v ceně, rádio. Cena 66.000 Kč.
V Áčkách startoval jakýsi slizoun na ceně 30.000, tak jsem mu řekl, že chci 66.000 a pokud neakceptuji cenu 60.000, že jdu hned pryč. Připlul za 20 minut (kdy si honil péro v kanclu) s nabídkou 50.000. Šel jsem domů a ještě cestou mi volala pinda z AAA, že kdybych auto přistavil, tak bychom se na požadované ceně 60.000 možná domluvil s technikem. Ptal jsem se jí, jestli to má nařízený, volat mi až se zvednu a jedu domů, že se zásadně nevracím a jestli to auto chtějí, že si pro něj mají přijet s 66.000 v kapse, jinak se nemáme o čem bavit. To byla sobota. V pondělí mi volal chlápek z Vysokýho Mýta, že si pro něj přijede. Cenu 66.000 po asi 10 minutové prohlídce a zkušební jízdě stáhli na 63.000 za odřený nárazníky a plácli jsme si.
AAA jsou past na blbce a venkovany.
|
|
|
"AAA jsou past na blbce a venkovany."
Což je všeobecně známo jenom asi 20 let. Přesto jsi tam vlezl u vědomí toho, jak to asi bude probíhat, a ono to tak ke všeobecnému překvapení opravdu proběhlo. A Felmanovi se o pár vláken níž budeš posmívat, že je blbec co fňuká nad tím, že něco funguje tak jak to funguje, ačkoli to mohl čekat, a že práce nechal až po osmi měsících.
|
|
|
No a není právě ono tvrzení "je to past" založena na empirické zkušenosti popsané v příběhu? :)
Přijde mi, že jste to trochu popletl.
|
|
|
Nechápu. Kde je problém, když s minimálním úsilím dosáhl v podstatě toho, co chtěl? Kasina jsou také postavena jako zmíněná past - přesto odtud člověk, který nejede v režimu "blbec / venkovan" může vyjet výtahem do apartmá s příjemnou výhrou / akceptovatelnou ztrátou, ale poté, co se hezky pobavil, dal řádku příjemných drinků a ta povolná slečna je bezva bonus...
|
|
Já taky občas vidím na své práci nějaké mouchy, ale prostě jí musím dělat, dokud se nerozhodnu značně uskromnit nebo si nenajdu něco lepšího.
Podmínky jistě blbé, o tom žádná. Existují zřejmě jen proto, že část lidí se nachází v životní situaci, ve které jsou to pro ně podmínky nejlepší možné.
|
|
Typická diskuse na D-F, myslím.
Že koňští handlíři jsou hajzlové, o tom asi nikdo nepochybujeme. Když ale insider nabídne pohled zevnitř (včetně na vlastní kůži zjištěných důvodů, proč to nadále dělat nechce), je u řady lidí za blba, že to vůbec zkoušel.
|
|
|
Za blba není proto, že to dělal. Za blba je proto, že se stěžuje, že musel dělat to na co podepsal smlouvu a ještě se diví, že po něm chtěli šéfové, aby svou práci dělal dobře (dodržoval rychlost, myl auta, čistil auta, ...)
|
|
|
No ja v tom ctu spise ono klasicke:
1. Dodrzuj předpisy, jinak jde pokuta za tebou!!!
2. Cestu, která podle predpisu trva 3 hodiny, musíš stihnout za 2, jinak postih!!!
Coz je pomerne bezne v mnoha ruznych oborech a netyka se to jen autobazaru. Proste "udelat se to musí, takze to udelej, ale jak te u toho chytnou, tak my od toho davame ruce pryc".
|
|
|
Takovéto praktiky zaměstnavatele ovšem nejsou v zemích českých zhola žádný problém od roku 1781.
|
|
|
Ad 1) A za kým by měla jít?
Ad 2) Nic takového tam není.
Tu poslední větu moc nechápu, jednak jsem nic podobného nikdy osobně nezažil a to jsem sakra dělal hodně věcí, jednak je to vždy i o mé vůli (to není mezi lidmi zvykem? Fakt?) no a kdyby to tak už všechno bylo, udělal jsem v posledních tak 20 letech opakovaně zkušenost, že zaměstnanec má nebývale velkou moc, když dojde na jeho tahanice se zaměstnavatelem. Jistě, ono je populární pobrekávat, jak nám někdo ubližuje...
|
|
Článek je podle mě super, je to mnohem lepší, než jsem si myslel. K autorovi: Pokud jste student a přivyděláváte si, budiž, chápu vaše rozčarování. Pokud nejste student a tohle je vaše práce, protože nic jiného neumíte, tak se krucinál nedivte. Tohle je ryzí kapitalismus v kristalicky čisté podobě. Zaměstnavatel má na vás požadavky, jsou poměrně náročné, jelikož to co děláte může dělat téměř kdokoliv, kdo má aspoň 9 tříd, takže na trhu práce je vás spoustu a zaměstnavatel si může vybírat. Na druhém konci jste vy, buď se s tím spokojíte, nebo půjdete pracovat jinam, nebo se něco skvělého naučíte a vaše cena na trhu práce stoupne. Nestěžujte si, osudu svého každý strůjcem jest.
A ohledně praktik toho velkého bazaru jsem mile překvapen, čekal jsem to daleko horší. Všechny moje auta mám z toho bazaru, protože komfort při nákupu je na relativně vysoké úrovni, na internetu si vyberu auto, druhý den ho mám v mém městě, jdu se na něj podívat, zpravidla je scénář takto: vůz stojí 200.000. Nabídnu 100.000. Nabídka končí na 170.000. Mám s sebou specialistu na to auto, společně ho prohlédneme a buď ho koupíme, nebo ho nekoupíme. No hard feelings. Takhle kupujeme auta už hodně dlouho a veliká spokojenost. Jestli si někdo, kdo nerozumí autům, jde koupit starou dýzlovou vraždu od wágenu, která má na každým okně jinej rok, je to dvacet let starý a chystá se za to utratit 40 tisíc, je to jeho problém, tomu se říká svoboda a odpovědnost. Moje jednoduchá poučka, která mě nikdy nezradila zni: Nezamilovat se, nehádat se, nelpět na věcech, které nejezdí a nikdy nekupovat diesel.
|
|
Chci dosáhnout něčeho lepšího.
Čekal jsem teda o něco inteligentnější komentáře, nejlépe podstatu článku pochopil uživatel Lojza a Kundohlav.
Vlastně tak mám pocit, že jsem tam měl zůstat a raději nadávat a tiše pracovat než si jít za svým. To je přece dnes v módě ne?
Ze začátku to tak drastický nebylo, to všechno právě začalo až po zkušební době. Byl jsem varován kolegy, že mě něco takového čeká, ale já moc tomu nevěřil Teď vím, že to byla pravda. A všichni, co mě před tím varovali, tak též už v bazaru nejsou.
Samozřejmě jsem si přivydělával na živobytí a neměl jsem prakticky žádné peníze. Až když se mi podařilo něco našetřit, sekl jsem s tím. To nebyl ten typ práce, který bych dělal a mezitím si hledal něco jiného. Neměl jsem na to čas a ani energii, tak jsem musel ze dne na den odejít. Znám svoji cenu, něco rozhodně umím a nehodlal jsem už ztrácet čas a riskovat své zdraví, eventuelně řidičský průkaz.
Nestěžuji si, místo toho jsem prostě raději odešel, to je celé. A chtěl
jsem čtenářům přiblížit z pohledu bývalého zaměstnance, jak to tam chodí. Očividně je to ale v pořádku a já jsem ten špatný.
Jako všude se dělá, všude se něco po někom chce, to respektuji. Jen mě sral přístup "makej ještě víc, riskuj ale když se něco podělá, můžeš za to ty". Už několik kluků takhle i u nás skončilo.
A jako bazar jako každý jiný, dá se tam dobře prodat i dobře koupit, třeba právě Renaulty nebo auta typu Chevrollet Lacetti, či staré Kie či Hyundaie. Jít tam ale pro Oktávku či Pasáta v TéDéI, to je fakt o hubu.
|
|
|
Pokud se vam to nelibi, muzete zalozit odbory. Jinak nevim, o cem je tedy rec.
|
|
|
Článok od Felmana je o tom že AAAauto vyjebáva so zákazníkmi aj zamestnancami.
Pokial s vami v práci nikto nevyjebáva, tak si môžete gratulovať, nie všetci majú to štastie.
|
|
|
ale to není štěstí, Martinko...k někomu si to holt dovolí, protože ho nemusí respektovat a je pro ně dokonale postradatelný...protože, co si budeme povídat, na tu práci, která je v článku popsána, nemusíš ani umět číst, takže se zaměstnavatel nemusí bát, že by v případě problému nenašel za odpoledne náhradu.
|
|
|
Ja nepatrim k lidem, kteri praci hledaji.
Ja praci vytvarim.
A pokud se mnou nekdo vyjebava, tak s nim bud nespolupracuju (zakaznik/dodavatel), nebo vyjebavam s nim take (stat).
Neni to slozite.
|
|
|
Ale né. Stěžovat si, to je přesně co se v kapitalismu může a také co je pro systém dobře (a snad i proto jsme na tomto serveru). Srazit podpatky a nestěžovat si, to zní jako diktatura (socialismus?). Stěžování není nutně proti systému jako takovému, ale stačí změnit některé jeho nešvary. Čím víc zákazníků a zaměstnanců si bude stěžovat, tím větší šance na publicitu, a při troše štěstí i reakce z druhé strany, například pro vylepšení image značky nebo businessu. Ať si lidi stěžují a přenášejí tlak na zaměstnavatele a obchodní partnery, jinak se pro vás k dobrému hned tak něco nezmění, přinejmenším proto, že protistrana může říci: "Vždyť jsou všichni spokojení, nikdo si nestěžuje".
|
|
|
- očekávání autora nejsou pro diskutéry závazné
- podstatou článku nebylo nic jiného než fňukání a tak se nedivím, že Lojza Suchánek - odsouzený podvodník a pomocný gestapák u BSA, chytil příležitost za pačesy a začal se vlísávat. Možná ti napíše mejl a nabídne ti svoje "produkty", nebo "práci" 8o)
- pokud něco opravdu umíš, proč jsi nezačal pracovat v oboru, ale zahrabal se do autobazarních sraček?
- pracoval jsi tam za předem známých pomínek, popř. jsi podmínky akceptoval = byly tedy takové, že negativa nepřevážila pozitiva. na to si může stěžovat jen někdo "špatnej", ne? dává to smysl?
- ano, všude se dělá...a jako OSVČ je vhodné se na odpovědnostní rizika pojistit. nicméně není nikde zakázáno platit si pojištění přiměřené výšky plnění jako zaměstnanec. Při plnění těch 3,5 měsíčního platu, které by ti mohl zaměstnavatel maximálně strhnout, je pojistné do 200/měs. a máš relativní klid.
- ano - bazar jako každý jiný, takže pokud chci opravdu dobře koupit a nenechat se podvést, koupím auto v zahraničí.
|
|
|
Technická - 4,5 násobek platu.
Technická 2: ne vždy je jasné, jak přesně to funuge z popisu práce. Taky toho po chvíli nechal.
|
|
|
Myslim, ze zdrave myslici organismus, nez nekam vleze, si udela amaterske prosacovani zamestnavatele a to zejmena v dobe, kdy je to jen o sedeni na Internetu.
Pokud nekdo prijme misto "operatora vyrobni linky", tak se pak nemuze divit, ze krmi nejakou masinu soucastkama 12 hodin denne a nema cas se ani jit vysrat.
|
|
|
Ale no tak. Zase ty baje a legendy? 8 hodin. Po 2 hodinach je 10 min pauza po 4 hodinach 25 min kdyby nekdo s tim sranim sral dele... To vse za dvacku cisteho plus nejake benefity...
|
|
|
Moje draha delala v managementu v bance a kdyz prisel konec qartalu, tak jsem mel dojem, ze chce v praci i chrapat. Ale uznavam, ze jeji plat byl podstatne vyssi.
Uznavam, ze u linky asi budou nejake pauzy, jinak by bezpecak rval. Ale co pamatuju z Brna, tak treba linka na osazovani desek pro pohyblive telefony jela na tri smeny a pokud by nekdo mel strevni problem, tak mel fakt problem, protoze zastavit to kvuli jednomu cloveku byl dost drahy for.
|
|
|
Za nás tam od toho byl mistr. Když se muselo na záchod, tak se hvízdlo, mistr přišel a vystřídal.
Ale je fakt, že to bylo ještě v sedmdesátých a byla to socialistická Tesla. Jak to v podobných případech dělají ti dnešní fabrikanti, kteří mají na jednoho dělníka tři kravaťáky, to netuším (zaplaťpámbu). Ale tak nějak pochybuju, že junior asistent HR nebo referent hygieny telefonů bude střídat osazovače švábů u linky, aby si tento mohl odskočit. :P
|
|
|
dík!
ne vždy je to jasný, ale 8 měsíců mi přijde dost na ověřovací období a "chvíle" bych tomu neříkal.
|
|
|
Technicka 3 hrube mzdy.
Technicka 4 me ta pojistka stala vice, ale je pravda ze jezdim specifickymi auty i bez znacek... A ze 4.5 nasobek moji mzdy se nekdy rovna i cene toho auta. Vyrobni...
|
|
|
Jo, mzdy ne platu. Přiznávám, že kdykoliv se naučím tyhle pojmy rozlišovat, klientela mě zase ztáhne zpátky k nepřesnostem.
|
|
|
|
Ale no tak vem ho trochu na milost. Článek se mi líbil a dal nám nahlédnout pod pokličku, jak to funguje v nejmenoveném velkém bazaru z pohledu zaměstnance. Když tady mohl být článek o tom, jak to chodí v bordelu a vůbec jak se to má s těma kumulama, tak proč ne.
Náhodou je dobře, že si autor takhle nabil hubu při vstupu na pracovní trh a naštěstí to pro něj dobře dopadlo. Aspoň si bude vážit práce u slušného zaměstnavatele. Vylezeš ze školy, obejdeš pár konkurzů, všude ti řeknou, že nemáš praxi. Pak ti nabídnou super flek, denně umyješ tři auta a s těmi nejlepšími se můžeš i svézt woe! Kdo by odolal. Pár měsíců to jde, ale pak procitneš a jdeš do háje. Osm měsíců jednou nohou v kriminále a nakonec si do kariérního životopisu ani nemáš co napsat:-)
Jiný mladý si zase třeba půjčí od Providentu na rozjezd "finančního poradce", to autor dopadl ještě dobře...
|
|
|
Kdyz me trochu vydrazdila veta: " Znám svoji cenu, něco rozhodně umím a nehodlal jsem už ztrácet čas..." ...a tak jsem byl uprimny, ale porad slusny. Jo, byl jsem nehebky, ale nekdo musi byt zly 8o)
|
|
|
Ja bych mel radost z kazde zbloudile ovecky, co zda se nakonec nasla cestu spravnym smerem...
Koneckoncu kdyby tam ovce nenakupovaly, coz v dobe internetu lze a slo i v dobach inzertnich casopisu, tak by nas pak nekrmily pribehy jak je ojebali...
|
|
No jo no. Jak to smrdi automobilismem, špediterstvim- jakymkoli. Tak jste jednou nohou v pruseru nebo v pripade kamionu- pruser nekde za hranicema- i v base. Jste v dluzich ani nevite jak. a pokud jste vzali praci, protoze musite a podepsali jste ve smlouve nejakou silenou odpovednostni sracku, dolozku, tak ten bic mate nad sebou porad. doted nechapu kdo v doprave dela. I i dispecerum skoncili zlaty casy a v 40 chodi na operaci se vredy. a v padesati asi umrou na infarkt- ta generace odpadliku uz zacina pomalu presluhovat- tedy ti, kteri uz jsou v kapitalismu a makaji na nej prilis dlouho- na podobnych prima pozicich.
Zaver: Mas na konte hovno a nemuzes si vyskakovat- gratuluju. Protoze nekteri maji sice po infarktu, ale prijdou si aspon na tucny odstupny.
Uz dokonce i obchodaci (taky doprava obchod, kdyz se to tak vezme) s gps trekingem se nemuzou moc flakat a jezdi pul dne jen aby jezdili- to je ale kapitola na podobnej clanek jako od kolegy.
Skoda, ze jsem tak shnilej- ale kamion, to by vas asi hodne bavilo, protoze tohle je nic oproti tomu 40ceti tunovymu verglu, kde jedete nekam do Portugalska nalozeni za miliony a jste ta posledni smucka pro uplne kazdyho- policajtem zacinaje, dopravcem, zakaznikam a pro vase auto v "top" stavu jste taky spina.
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Jaké je to pracovat v autobazaru?
|