|
Ju, mám obdobnou zkušenost.
Už to je docela dlouho, byl jsem ještě mladej a nezkušenej, mi na liduprázdným parkovišti vykradli auto, navíc geniálně vyřadili rychlost (dodnes netuším, jestli to byl úmysl nebo náhoda), takže auto se samovolně rozjelo a napálilo to zadkem do stromu, kterej roste na hranici parkoviště.
Přivoláná pánové z PaCh mi sice vydali potvrzení o krádeži pro pojišťovnu, ale zároveň mi dali pokutu (pravda, symbolickou, dvě stovky) za "nedostatečné zabezpečení vozidla"..:-))
Tehdy jsem ještě neměl na to se hádat - dnes už by to bylo jinak.
|
|
Teda všechna čest autorovi za ledový klid a bravurní zvládnutí situace. Má můj obdiv, já bych asi nadával jak chorá vrana v sáčku
|
|
Neni to nahodou kus (patka) ze svodidel?
|
|
|
Podle mého názoru téměř jistě ano.
|
|
|
to může být cokoliv, podobných svařenců vyprodukujeme v práci mnoho...
|
|
|
Už je na ověření asi pozdě, ale možná silničáři o kus dál opravovali svodidla po nehodě a cestou takovou patku vytřepali z valníčku jízdou po schodech D1.
|
|
|
Tipnul bych si ten most, pod kterym auto tesne pred kolizi projede. Reklamni poutac z druhe strany neni kompletni. Ze by kousek k dokonceni chybel?
|
|
|
ze svodidel? a z kterých? nejběžnější svodidla NH4 žádnou patku nemají a sloupek se beraní přímo do země ( www.svodidla-kaska.cz/wp-content/uploads/new-jsnh4-n2-h1.jpg)
tipoval bych spíš na patku nějaké lehké dřevostavby, pergoly nebo něčeho podobnýho. profil HEA navařenej natupo k patce z plechu tl. +/- 10mm tomu akorát odpovídá.
|
|
|
Z těch demontovatelných uzávěrů mezi pruhy. Tam se podobné věci používají, ne?
|
|
|
|
...akorát, že ten čtverec tam byl navařenej pod úhlem tak asi 50 stupňů.
|
|
|
Na fotce to vypada celkem kolme. Ale pokud je to pod uhlem, tak me to me prave nahore nakoplo k te hypoteze o reklamnim poutaci na mostu....
|
|
Skoda, ze tam probehlo tolik chyb ze strany autora. Mel porizovat zaznam, mel trvat na tom, ze pokud je organ presvedcen, ze doslo k prestupku, tak ze dle vaseho nazoru vyreseni domluvou nestaci a ze trvate na projednani ve spravnim rizeni a samozrejme o cele te zalezitosti s pozadovanim uhrazeni pokuty mela byt informovana Generalni inspekce a odbor vnitrni kontroly policejniho prezidia, vcetne predani kopie zaznamu. Dalsi vec je, ze bych jim nerikal, kdo vozidlo v uvedenou dobu ridil, tedy zda autor nebo jeho zena, protoze to z hlediska cele veci naprosto neni podstatne.
|
|
|
Tak vůbec první a největší chyba samozřejmě vůbec byla volat ty opice. Proč, proboha?!? :-O
|
|
|
Protoze chces-li nahradu skody od provozovatele komunikace (coz je v danem pripade naprosto na miste, rekl bych, ze to je primo ucebnicovy priklad zavady ve sjizdnosti komunikace), potrebujes, aby ty opice udalost zdokumentovaly a zaprotokolovaly.
|
|
|
Tak tak... pojistka pri teto vysi skody to primo vyzaduje.
|
|
|
Tak jdu k jiné pojišťovně, než k tak blbé, jež požaduje přítomnost prasat kvůli placení.
A chci-li náhradu škody, jdu za tím, kdo škodu učinil; opravdu k tomu ani docela málo nepotřebuji sbor uniformovaných hovad.
|
|
|
O pojistovne rec nebyla, tu do cele veci netreba zatahovat.
RSD se s Tebou ovsem bez policejniho protokolu nebude bavit, mas samozrejme moznost celou vec predat advokatni kancelari a resit to s nimi nasledne v obcanskopravnim soudnim rizeni, nicmene to je, jak sam vis, na dlouha leta, kdezto touto cestou se da nahrada skody ocekavat pomerne promptne. Krome toho, patrne doslo ke skode i na tom kramu, s nimz vozidlo melo kolizi a zakon vyzaduje, aby se volala policie vzdy, kdyz dojde ke skode na majetku treti osoby.
|
|
|
Byla řeč o "pojistce" (viz výše), což pojišťovnu celkem automaticky implikuje.
S náhradou škody mám skutečně zkušenosti vlastní, poměrně rozsáhlé a zcela jednoznačné: dokud jsem to táhl po linii "podání, soudy, zákony", bylo to na dlouho a na hovno. Teprve když došlo na jednání mimosoudní, něco jsem skutečně dostal, a to celkem rychle.
Zákon vyžaduje spoustu dokonalých pitomostí (a tato patří mezi ně). Dělat pitomosti pouze proto, že to nějaký blbec napsal na nějaký papír a pak pár dalších blbců hlasovalo "pro", je skutečně ... inu, pitomé. Velmi pitomé.
(Ano, sám mnoho pitomostí dělám z prosté zbabělosti, viz také www.dfens-cz.com/komentare.php?akce=fullview&cisloclanku=2013070703& lstkom=493728#kom495979 -- ale to je jiný případ.)
|
|
|
No, ona si to pojistovna ze spravce komunikace nakonec vytahne, o to neni treba mit obavy, ale prave proto i ona ten protokol bude potrebovat.
Jinak, samozrejme, ze uvedenou pitomost obvykle pachame jednak z proste zbabelosti a take z neochoty nest naklad cizi pitomosti, o tom se nepru.
|
|
|
Protokol bych sestavil sám. Nevidím důvod, proč by jej měly sestavovat opice.
|
|
|
Protoze opice nikdo zpochybnovat nebude. Dve opice maji vetsi vahu, nez cela demonstrace civilnich svedku. Krome toho, vubec bych se nedivil, kdyby to mela pojistovna nekde schovane jako podminku ve VOP. Ja osobne jsem uz tak vycvicenej, ze nez neco nekde pojistuju, tak si VOP vyzadam dopredu, pul den nad tim sedim a jeste si to i nechavam svazat se smlouvou pri podpisu, aby pak treba nekdo netvrdil, ze se to samo nejak zmenilo a urcite to u toho podpisu bylo jinak.
|
|
|
Až takovou pojišťovnu najdeš, tak nám tam prosím rovnou pojisti to strašidlo proti exorcismu...
|
|
|
Tvrdívá se, že Lloyd pojistí všechno.
Každopádně se mi opravdu <i>nezdá</i>, že by nešla nalézt někde v zahraničí pojišťovna dostatečně slušná, aby nepožadovala kraviny, a zároveň dostatečně důvěryhodná, aby mělo smysl s ní jednat.
To tedy stran pojistky havarijní; u toho exorcismu by asi mohl být určitý problém s doložením škodné události: jak poznáš, že byl exorcismus úspěšný? Co když se strašidlo jen začalo stydět, a to zcela bez ohledu na obřad?
|
|
|
Tak až ji najdete, dejte vědět.
|
|
|
Něco pojistit a pak na základě takové pojistky vyplatit pojistné plnění jsou dvě různé, jen nepřímo související věci. Všechny pojišťovny na celém světě totiž mají jedno základní heslo: pojištěnému peníze do ruky nepatří.
|
|
|
Vy máte strašidlo? Jak vypadá?
|
|
|
Na maji maji sabat kazdou sobotu.
|
|
|
Jo jo, máme. Závidíš? ;-)
Já osobně jsem ho zatím neviděl, ale jsou tu někteří, kteří ano.
|
|
|
My ho mame doma taky. Vzdycky, kdyz se nekde naleju, tak rano jsou po baraku rozhazeny moje hadry, boty a tak. Od vstupnich dveri pres hajzl az do loznice.
|
|
|
Přesně tak. Před cca týdnem jsem v tchýnině MR2 chytil výmol a zlomil 17´´ ráfek :-( Pršelo, silnice byla celou cestu v pořádku jen na úseku cca 10m bylo pár děr, u kterých díky zalití vodou nebylo možné odhadnout jejich hloubku. Přibrzdil jsem na cca 40-50 a rána jak z děla. Ta díra měla 12cm na hloubku. Na policajty jsem čekal hodinu a čtvrt a to mě ještě ihned po příjezdu sjeli jak malýho smrada, proč jsem do té díry vjel tak rychle, když předek auta s motorem je těžký... po mém ujištění, že toto auto motor vepředu opravdu nemá šel ten "chytřejší" raději fotit. Také mi pomahač vysvětlil, že to hodí na mě a u toho mi předčítal přesně ty cancy o přizpůsobení jízdy. Nakonec přijel i zástupce ze správy komunikací, který konstatoval, že silnice je v dobrém stavu a tyto díry jsou ojedinělé, tedy jsem je nemohl čekat. druhý den již byla silnice opravena...díry byly zaházeny drny, třetí den doplnili o dopravní značení.
Co je ale doopravdy vtipné, tak to je skutečnost, že ani policie, ani zástupce správy komunikací mi nebyli schopni říct, jak postupovat při uplatňování škody. A to je největší švadna. Protože se to musí nechat nejdřív opravit a pak se s nima o peníze hádat. .
|
|
|
Protože se to musí nechat nejdřív opravit a pak se s nima o peníze hádat.
Ano, tak tomu bohuzel je. Pokud jste pojisten, poresi za vas tuto fazi pojistovna.
|
|
|
Je to pravda. Ovsem ja bych si to od nich nechal napsat pisemne. Protoze pokud pak nekdo chytrej vyrukuje, ze jsem si stare dily nechal opravit novymi, tak bych to dal rovnou k soudu, protoze ja jsem jim prece navrhl, at to nechaji opravit sami a treba i stejne starymi dily (neni muj problem uvest to do stavu status quo). Kdyz se na to vyserou, tak at si pak ale zacvakaji to, jak to opravi najaty odbornik. Ja to renovovat nepotrebuju.
|
|
|
Je to sběratelský kousek limitované výroční edice v luxusovým stavu, kde o zhodnocení nemůže být ani řeč. bych jim měl správně naúčtovat i tu ránu co dostala ta kastle jako snížení hodnoty sběratelského kusu. Pojišťovnu do toho netahám, protože oprava vyjde cca na 5tkč a to při spoluúčasti 10tkč nehodlám riskovat, že budu topit 10 spoluúčast na škodu za 5 a správa komunikací mě pošle do prd... Navíc vcelku překvapivě to asi odnesl opravdu jen ráfek a ten, vzhledem k tomu, že již nejde koupit půjde na opravu za 1000+lak(ten udělám sám), pneu je dobrá (jen mi ji zatím nikdo neumí zout-205/40/17-zesílená bočnice :-/ )
|
|
|
Hm... ve vedlejsi vesnici delaji novej koberec a to i s podlozim, v podstate vybagrovali cele teleso silnice. Objizdka je vopruz asi o 6 km, takze s UAZem to jezdim primo pres tu stavbu (je sranda sledovat denne cca 5 prazaku s kolama na strese, jak projedou dvema zakazama, ignoruji znacku slepa ulice uz nekde kilometr od stavby a pak nevericne ziraji na metrovej propad na konci asfaltu...). Nic silnicarum nenicim, nezavazim a zebych poskodil UAZe, o tom ani nedejcham. Proskacu stavbou a trada pryc. Kazdopadne se mi zrovna dnes vybavila tahle diskuse a rikal jsem si, co by se asi delo, kdybych (fakt nevim jak) treba urval kolo na bezny silnici na vymolu a spravce komunikaci mi to mel opravit/zaplatit...? Jedina ofiko opravna je v Ceskem Dubu a oprava by urcite stala vic, jak cely auto. Jenze ja to auto chci a jiny v CR na bilejch nesezenu. Fakt by to bylo zajimavy. Podobne, jako pripadnej tukanec nekde na silnici. Xicht toho liqidatora bych si zaramoval.
|
|
|
Možná taky začnu do práce jezdit AROnem 10,4 :-) 1) musí to být poškození o něco, co nelze předpokládat. Tedy na rozbité silnici máš smůlu, stejně tak když je poškození označeno. Já měl "kliku", že silnice je před i za výmolem v pořádku a kvalitní, navíc silně pršelo a výmol byl zalitý vodou a tak nebyl vidět 2) Správce silnice ti nic neopraví. Ty si musíš auto opravit a následně s fakturama a milionem dalších papírů (včetně protokolu od PČR) zažádat o náhradu škody. A tady začíná ta hra, co ti ještě zaplatí a co ne. A popravdě řečeno, nejhorší pro mě bylo to pak vysvětlovat majiteli auta-tchýni. MR2 jsem od ní měl půjčenou po dobu záruční opravy mého civica. Teď se bojim, neboť ona naopak potřebovala mého civica a vrazila mi CR-Z a včera mě mále smetla pí... madam v šikmym H. To už by bylo asi na rozvod :-)
|
|
|
Chapu, ze tihle curaci te postavi do situace, kdy vsechny vomrdavky si mas obehat sam a pak jit milostive zebrat o almuznu. Ovsem presne tohle bych otocil. Nejprve bych je kontaktoval s tim, ze zadam jejich pisemne vyjadreni k tomu, jak mam postupovat, aby pak pripadne nezpochybnili prubeh opravy (ja sam o nove dily nemam zajem, v pripade UAZe jasne plati, ze com starsi, tim lepsi s vyjimkou gumovych dilu). A at se pod to nekdo z jich podepise. Kdyz to neudelaji, jejich valka a prihodil bych to jako pritezujici okolnost, ze jsem jednal v nejlepsi vuli snizit jejich vydaje na minimum a uvest auto do stavu pred nehodou. Je to podle chovani vinika. Kdyz je to rozumnej clovek a kaje se, tak proc mu delat dusno. Ja taky muzu do nekoho nacouvat nebo nekde zasklit na parkovisti. Ale kdyz mi nekdo nabori auto a s vysmechem mi vrazi jen telefon na jeho pojistovnu, auto zamykam a odjizdim nejdrazsim tagem domu. Tam zavolam odtah a s nohama na stole a pulmetrovym doutnikem v hube necham pristavit likvidatorovi pred rypak a nasledne postupuji nejdrazsim moznym zpusobem. Nemam doma zadne koncernove sracky, co auto, to nejaky problem v pripade oprav. Ja s tim problem pri pouzivani nemam, takze je mi u zadele, jak se s tim porve vinik nehody. Do jedne ameriky mi vrazil dedula pri vyjezdu z megagigasuper. Nestastnej jak zelva, on s Trabikem, ja kara za ranec, dira ve dverich. Likvidator z toho byl nestastnej, ale nakonec se to opravilo s pro mne profitem na telefon a bylo. Jednou jsem si od nebozky pujcil Polo, na krizovatce borec dostatecne rychle nezpracoval ve svem mozku na bazi latkove vymeny barvy na kandelabru a trefil mi z boku predek. Z Pola bylo Ctvrto. Rval jak tur, vubec jsem s nim nekomunikoval a volal 158. Prijeli, vysvetlili, zkasirovali a ja jsem nasledne nechal ten predek udelat komplet novej v koncernovym servisu. Pojistovna zalepila vsechno, auto bylo 3 roky stary a naskakano 60t. Kazdopadne, pokud ten druhej rve a rozumuje, vubec se s nim nebavit a nehadat. Nez prijedou fizli, obvola pul pribuzenstva a leckdo mu ledacos poradi, takze pak vypoved pro fizla muze byt jedna velka lez. Absolutne se nesmi pripravit na Vase argumenty. Proste drzet hubu, i kdyby ho clovek nejradeji poslal nekam.
|
|
|
To mně připomnělo policejní kontrolu ve Švajcu před 20 lety, kdy jsme jeli škodovkou "Emkem" (742.136) a první věc po kontrole dokladů byl požadavek na otevření kufru. Nikdo z posádky tehdy moc německy neuměl, tak se policajti postavili rovnou dozadu ke kapotě a ukazovali, že ji mám zvednout. Spatřili motor, ale celkem rychle se otřepali a hned jsme přešli dopředu.
|
|
|
Ano, totez jsem zazil na ceste do Francie v '90 se S120. Vepredu se otevrel kufr a zabozrouti se smali, ze je to prej slapaci...
|
|
|
- škodu je třeba vymáhat na majiteli/správci komunikace, takže ŘSD, kraj (příslušná SÚS), nebo obec.
|
|
|
"...zástupce správy komunikací mi nebyli schopni říct, jak postupovat při uplatňování škody..."
Tak proc by to taky delali?
|
|
|
Pozor, chlap byl nadmíru slušný, okamžitě uznal, že jsem zde výmol nemohl očekávat. Druhý den, když jsem se vypravil s protokolem od PČR na jejich místní středisko v Benešově, dokonce i ukecal kolegu, ať mi dá nějakej jejich interní papír, kde jsou zmíněný všechny důvody, pro které může být žádost zamítnuta, ať neutřu nos. Oba pak přiznali, že se s tím osobně ještě nesetkali, že by řidič přímo na místě vyrukoval s tím, že chce škodu zaplatit po nich. Holt je asi rovnou utnou policajti svým předčítáním s příručky pro příslušníky. PS: Pro celá STČ kraj to řeší Zborovská 11, P-5
|
|
|
No mám taky jednu zkušenost s nevyhovujícím stavem vozovky.
Vezl jsem domů jednu kamarádku, aby nemusela sama přes noční Prahu a vyložil jsem ji u nich doma. Ulice to byla slepá a dlážděná, veřejné osvětlení jako zuby stařeny.
Když jsem přijel k zálivu určenému k otáčení, všiml jsem si jedné značně vystouplé kanálové vpusti vlevo a druhé vpusti v úrovni vozovky vpravo, mezi nimi místo tak akorát na jedno auto. Tedy objel jsem tu levou, zacouval do zálivu a když jsem vyjížděl zpět, na vystouplou vpust nebylo ve tmě vidět (byla ke mně v 90° úhlu) tak jsem se na jedničku rozjel a ten oblouk trochu natáhl...no a když jsem dokončl zatáčku, narazil spodkem auta, nijak zvláštní rána.. ujel jsem ještě asi 60m, když mě do nosu praštil teplý smrad...tak jsem zastavil a vypnul motor...většina oleje byla už na silnici. Vrátil jsem se po olejové stopě zpět a zjistil jsem, že ta vpusť, co z pohledu do obratiště byla v úrovni vozovky má z druhé strany cca 20cm díru jak je za ní vozovka propadlá. Pak přišla ta kamarádka, že mě viděli z okna a že nejsem první a že zavolali hasiče, ať zasorbentují ten olej. Tak jsem zavolal policajty a odtahovku.
Hasiči tam byli dřív než PČR, zasypali a zase odjeli a tak jsem čekal na policii. Přijel VW Transporter, uvnitř docela milá policajtka, řekl jsem ji svoji verzi, prošli jsme místo, ona napsala už rovnou do protokolu že mi nebylo dokázáno žádné porušení zákona (tedy co jsem chtěl) a v míru jsme se rozešli. Auto jsem nechal opravit, zaplatil opravu i odtah. Za cca týden jsem měl protokol o nehodě a ten jsem poslal spolu s fakturou (cca 15k) ze servisu na MU Dolní Chabry a ti mi během cca měsíce a půl poukázali peníze.
Jediná věc, co by se dala považovat za mixed feeling byla hláška té policajtky, když mi dávala protokol, že mám štěstí že ještě před rokem bych za to dostal pokutu za nepřizpůsobení rychlosti jízdy stavu vozovky...tak jsem se jí dotázal jako jestli se dá jezdit pomaleji než těch 15kmh ve kterých jsem olejovou vanu prorazil a ona řekla že by se se mnou na to téma nikdo nebavil a tím to skončilo, protože jsem se s ní nechtěl hádat, když tak jako tak udělala to co jsem chtěl já.
|
|
|
Policajty jsem volal ze dvou důvodů:
1) Kvůli tomu, že se to tam stalo dvěma autům a netušil jsem, jestli tam třeba nejsou rozsypané hřebíky nebo něco podobného. ...Prostě jsem jenom nechtěl nic neudělat a nechat to případně ostatní auta "vysbírat". No a sám na dálnici to zkontrolovat teda nepolezu...
2) kvůli pojišťovně.
Ano, mohl jsem spoustu věcí udělat líp - jenže to mě v té chvíli vůbec nenapadlo! Byl jsem rád, že jsme v pořádku. Řešil jsem jak od tam dostat děti a ženu a auto. Zdokumentoval jsem škody a vůbec mi nepřišlo na mysl si natáčet diskuse s policajtama...
|
|
|
Clovek musi stres prekonat nebo si zvyknout. Priste natacet natacet natacet. Prvni vec, pote co postavite trojuhlenik a zachranite posadku.
|
|
|
Clovek je vyklepanej, vsechno mu to dojde az doma. To je presne ten stav, kdy na Vas nekdo vybafne z tunelu a i kdyz mate krochnu, tak prvni reakce muze byt i uplne nesmyslna (ztuhlost, brek, krik,...). Proste je to poprvy.
Ale od PaChu je to samozrejme profesionalni podlost, protoze Ti tohle udelaji dvacetkrat za sichtu.
|
|
|
Jiste, tomu samozrejme rozumim a take pevne doufam, ze nebude mit zadne priste. Ale treba zvyrazneni chyb na cizim prikladu pomuze nekomu jinemu.
|
|
|
Přesně tak. To nahrávání libovolné konversace s orgány zanedbává opravdu neuvěřitelné množství lidí a to i těch, kteří jinak FSM docela chápou. A pak přijdou, chtějí helpnout, vypráví mi neskutečné věci, které fízlové nebo úředníci řekly (ty svině, proto „y“) a které by v pohodě stačily na smetení celého případu, ale záznam a důkaz nikde :-(
|
|
|
:o)))) Priste to bude lepsi ;)
|
|
|
podlá benga takové situace opravdu zneužijí. Pentlí dotyčného tím, že hlavně se nic nestalo, mohlo to dopadnout hůř, ještě že jste všichni živi a zdrávi a nejeden člověk v té euforii nad tím, jak to dobře dopadlo, radostně stovku dvě zaplatí. Bohužel.
|
|
|
Podle mě autor učinil za dané situace dost - nenechal si nasrat na hlavu a to je hlavní. Chápu, že na nějaké tahanice s policajtama po DN, která se právě přihodila, nemusí mít každej žaludek. O to větší pitomci ale byli ti policajti (pokud je to tedy skutečně tak, jak autor tvrdí, což my můžeme těžko vědět, když jsme u toho nebyli).
|
|
|
Gratuluji vam, ze mate tak rychle a bystre mysleni.
Autor to zminuje v clanku a ja se pridam, sice ne z havarie, ale z pokuty par dni po obdrzeni ridicaku - 80 ve meste - predjizdel jsem nakladak co to trochu vic rozjel a na konci benga. Ale pointa je, ze clovek, ktery zazil stress je kupodivu ve stressu a tak se i chova. Od klavesnice je kazdy general, ale na miste to tak jednoduche neni a clovek, ktery vi co delat, i kdyz pritom zkousi jednoho osulit je docela cenny.
|
|
...k druhým narozeninám. :)
A k té policii - neviděl bych to na příliš smíšené pocity. To, že odvedli část práce správně, nemá žádný vliv na naprosto netolerovatelný postoj k té "pokutě". Root sice zachází trochu do extrému (nikomu, kdo se se svou rodinou zrovna podruhé narodil, se nechce vyvádět extempóre s ploskolebci), ale principielně má pravdu.
Neříkám, že bych se po nich za daných okolností vozil (a že to jinak považuju za jednu z nejlepších kratochvílí), ale určitě by mě neobměkčili ve svém názoru na jejich kvality tím, že alespoň něco udělali správně...
|
|
|
Ale zase je vidět, že ani proražení gumy včetně disku v takové rychlosti nemusí nutně učinit vozidlo zcela neovladatelným.
Je dobře, že to dopadlo (jen) takhle, a nikdo neskončil na střeše v pankejtu.
|
|
|
Hmotnost vede. Uplne to stejne se mi stalo v Rakousku. Prorazena guma na dvoutunovym SUV na dalnici. Zavolal jsem ze sloupku pomoc, prijela odtahovka, odjela. Prijela vetsi odtahovka, Na kola dal papuce, cely auto i s nama dal na korbu a trada... dovezl nas az k pneuservisu. Rupla jen guma, 'emerickej' disk to vydrzel (najel jsem na klin od nakladaku). Primo v servisu mi nabidli, ze to vymeni a pak si to vypapirujou sami. Jen jsem zaplatil odtah (380 euro) a ten mi pak zaplatila pojistovna. Nijak nenarusena dovolena. Proc jsem nenasadil rezervu? Inu proto, ze by se pak treba tezko neco dokazovalo. Policie nebyla potreba.
|
|
|
Jako pomůcku na přežití takovéto situace doporučuji pořídit vozidlo zn. SAAB. Nevím přesně, jak to mají konstrukčně vyřešené, ale ta auta jsou přímo testovaná na to, aby i s jednou gumou v pr... jela pořád rovně. Je to k nalezení na Youtube a sám jsem měl taky příležitost si to vyzkoušet, když jsem na dálnici "chytil" PP kolem spadlou paletu, která mi svlíkla gumu z ráfku. Prakticky jsem pouze podle nárazu, následovaného podezřelými pleskavými zvuky poznal, že něco je blbě. Nejsem si jist, má-li tuto fíčuru také Volvo, nicméně nedivil bych se...
|
|
|
V cca. 80 km/h jsem prorazil pravou přední na felicii (díra) a udržet ve směru to šlo celkem bez problémů, přičemž tohle auto není žádný etalon stability.
|
|
|
Inu, já na svoji Feldu taky nedám dopustit - ale odporoučela se mi v cca 90-100 levá přední (rána a prázdná, nevím proč, žádná galuska to nebyla) na běžné silnici (směr Pha>Tábor kus před Miličínem) a naproti kamion ... Okamžitě levičácká úchylka, rval jsem to doprava, moc se tomu nechtělo, brzdit jsem se bál, aby to nezblblo ještě víc ... no, kamión jsem minul snad o desítky centimetrů ... guma na sračky, hodně blbej pocit.
|
|
|
No, pokud rupne/svlíkne se guma, tak se disk pořád točí a navíc jede furt stejným směrem, jako kolo na druhé straně. V tomto případě došlo jednak k tomu, že to železo prorazilo disk a střepiny z disku "brzdily" v nepravidelných intervalech o třmen brzdy. Ze začátku asi dost intenzivně, protože v jednom místě byl na disku ten rantl, za kterým drží pneu, úplně odbroušenej. Druhak se nárazem rozhodila geometrie a pravému kolu se chtělo jet doprava. Naštěstí to levá guma udržela. Strach jsem měl z brždění, ale myslím, že pomohlo i ESP, které přibrzdilo zadní kola. Vím, že palubka blikala jak kolotoče, ale co všechno svítilo, to jsem v tom fofru nestíhal.
Dnes jdu pro auto do servisu - 112+kKč...
|
|
|
Ono to s tím držením směru asi nebude tak horké. Manželka měla před 5 lety nehodu, při které ji protijedoucí auto v zatáčce vzalo na levý světlomet a následně utrhlo rameno a rozlámalo ráfek. Pneu zutá, obvod ráfku se odkutálel kamsi do pryč, ulámané loukotě z 5ti paprskového disku byly poházené všude po okolí a i když to bylo v ostré zatáčce, tak vcelku bez problémů manželka zastavila na cca 50m ve svém pruhu i s vystřelenejma pytlema a docela pošramocená. A to se to šouralo po zemi prahem. Honda civic 7.g Protijedoucí madam v 626 kombi to moc neustála a přistála spolujezdcovým bokem v přilehlém stromořadí, i když neměla poškozené ani řízení. Ještě že to manželka ukočírovala, kdyby šla ven ze zatáčky, tak jak by to dle logiky-levé kolo fuč-táhnu do leva, tak skončila čelně ve stromě.
|
|
|
ehm... nevim jakou ma saab ficuru, ale trabant ji ma zrejme taky. totez se mi stalo prave s trabantem, prefoukla diagonalka to nevydrzela a bouchla v nejakych 80 km/h. behem jizdy (cca 80 m) po trech jsem ani nevedel, ktera pneumatika bouchla, az venku jsem zjistil, ze to byla PP
|
|
|
Vetsinou neucini, na dalnici uz vubec ne. Praskla guma je pakarna v pripade vnejsi gumy v zatacce na hrane prilnavosti.
Na dalnici mi praskla guma (nikoli pomaly defekt) ve dvou pripadech a se zcela odlisnymi auty a nebyl to problem.
Jako obvykle doporucuji trenink na motokarach, tak se clovek nauci kriticke situace zvladat s prehledem.
|
|
|
No asi jak kdy. Viděl jsem jednou v Emerice F150, kterýmu při jízdě tak kolem 100 km/h bouchla přední guma a auto zatancovalo pěkně (samozřejmě je otázka, zda zatancovalo samo anebo tomu pomohl řidič, protože se lekl). Ale ve svém pruhu se jakžtakž udržel.
|
|
|
Jo, ale podivejte se, jak vypada guma na F150, kolik procent prumeru tvori pneumatika a kolik disk. Pak se podivejte, jak ten pomer obvykle vypada v Evrope (samozrejme, kombinace maleho disku a vysoke pneumatiky ma sve vyhody a neni jich malo, ale ma i nevyhody a toto je jedna z nich).
|
|
Gratuluji autorovi, že nebyl blbej jako před lety já a pokutu nezaplatil - já potkal takovej ten litinovej černej konec hovnocucu, co naši "jézeďáci" zvládli ztratit, a na silnici nebyl vidět - naštěstí na vanu motoru, ale i tak škoda 5000 Kč na opravě z vlastních, a ještě jsem dostal (a nechal se zblbnout policajty natolik, že i zaplatil) 500 Kč pokuty za to, že jsem dle jejich slov (to je jasný, byla jejich první slova) "nejel tak abych dokázal zastavit na vzdálenost na jakou mám rozhled". No, aspoň do Černých ovcí na ČT jsem se pak co "herec" podíval - aby ostatní věděli a nic na místě neplatili. Má jediná (co řidič) nehoda za 24 let ježdění. Říkám si, že jim to za to stálo, vyrobit si za 500 zarytého nepřítele :-( Ale jak vidím, nic se nemění - "vydírat a vymáhat" zůstalo nafurt. H.
|
|
Doporučoval bych se zamyslet nad smíšenými pocity ze závěru.
Že přijeli rychle a situaci řešili, je náplň jejich práce. Rozhodně to není nic nadstandardního. Dopředu věděli, že musejí vybrat výpalný. IMHO se dopouštějí manipulace s psychikou vyděšeného člověka, který se jim cítí zavázán, už jenom proto, že mu nenadávají a chtějí mu dát hrozně malou pokutičku. Prostě ACAB.
Neohrnuji nad Vámi nos, jenom si myslím, že s odstupem času není prostor pro smíšené pocity.
|
|
Podle videa (0:52) ten vingl trefil i kamion naložený osobákama, jen mu brždění trvalo poněkud déle. (je slyšet kovovoý rachot a kamion najede do odstavného pruhu a brzdí)
|
|
Já bych viděl pohození toho železného krámu na dálnici jako obecné ohrožení a trestní oznámení na neznámého pachatele. Policajti se místo buzerování oběti měli zaměřit na hledání toho, kdo tam ten krám pohodil.
Nepochybuju o tom, že to tam neleželo moc dlouho, a že na nějaké kameře by se možná našlo auto, ze kterého to něčím lemplovstvím upadlo.
|
|
|
Jak obecný ohrožení? Snad teroristickej útok ne? Stanný právo bych vyhlásil!
|
|
|
Mohli tam naklapat borci z Budejc a za mavani pendrekama pekne v lajne ten radikalni bordel vysbirat. Jsou placeni oni i dalnice, tak co... Akce 'U' jako Uklid.
|
|
|
Takhle blbě může žvanit jedině někdo, kdo hovno ví. Vytroušené takového nebezpečného krámu na dálnici je bez debat obecné ohrožení z nedbalosti. Na těch videozáběrech je dost dobře vidět, co takový kus železa ve stotřicítce dokáže.
Nebo si snad myslíte, že když něco takového vytrousíte na dálnici, je to oukej a problém toho, kdo na to najede?
|
|
|
Ciste vecne vzato mate pravdu, ale jak myslite, ze takove trestni oznameni dopadne? Ja vam to prozradim. Za mesic si vystojite frontu na poste, podepisete dodejku a uvnitr bude lejstro s napisem "zaznam o odlozeni veci", kde vam bude nejaky nadpraporcik nebo podporucik psat, ze protoze se nepodarilo zahajit trestni stihani vuci konkretnimu pachateli, pripad se odklada.
|
|
|
Já vím, že to k ničemu nebude takové oznámení. Nicméně tím směřuju k tomu, jak měli policajti jednat. Neměli šikanovat pokutou a nakonec domluvou řidiče, který byl nevinnou obětí něčího lemplovství.
|
|
|
Doufam že do toho taky někdy spadneš, fašounku a namísto aby se ti ulevilo, že se nakonec nic nestalo, tě jinej fašoun posadí do basy. Přeju ti to.
|
|
|
Je to tak... z kazdyho muze neco upadnout, i kdyz si vsechno sebelip zkontroluje. A to i profikum, kteri kontroluji treba letadla - viz havarie Concordu diky kusu plechu z Dakoty na runwayi. Prokazovani viny v pripade te ztracene patky bych fakt rad videl. Zejmena, kdyz nedoslo k jine, nez hmotne skode. Vyserou se na cely patrani.
|
|
|
Pokud neco upadne profikum, asi je neco spatne. Kazdy paragraf predpisu pro profiky je v podstate kronikou podobnych udalosti, ne pristupu 'ale co, to se chlapcum nekdy stane'.
|
|
|
Ano, každý může udělat chybu. A dost často si za chybu na silnici může jít sednout. Když třeba vjedete autem na přejezd a napálí do vás vlak, přišijou vám obecné ohrožení, ani nemrknete.
|
|
|
Plech z Dakoty? To snad nie...
|
|
|
|
Hele, ale zas jako prevence vohnoutismu neni jen tak nejake fasounkovstvi.
Pred lety v Praze-Uhrinevsi zabil meho znameho bagr, protoze vohnoutovi se ho pri prevazeni nechtelo vazat dle predpisu, se kterymi byl prokazatelne seznamen i srozumen.
Obecne ohrozeni jako vysite. Nebo ne?
|
|
|
Snad teda nějaký zabití z nedbalosti, když už, ne? Obecný ohrožení by asi mohlo zhruba být, kdyby mi doma ve sklepě bouchnul samodělo atomovej reaktor.
Vohnout především požaduje tvrdý potrestání. Ale těch druhejch. Ale bude kvičet jako zařízlý prase, když loterie padne náhodou na něj.
Basa jako prevence? Jakože zabrání lidský blbosti a nešťastnejm náhodám? No... obávám se, že to moc fungovat nebude.
|
|
|
No, co si z pusobeni mezi vohnoutama pamatuju, 'kejsy' typu "na tohle bacha, za to mel Franta prokuratora", nebo "to si hlidej, jinak des jako Lojza sedet" docela zabiraly.
Chci s basou jako prevenci nesouhlasit, nejak ale nemuzu:/
Ok, obecny ohrozeni to asi nebude. Jako hezkej slovni bic to ale asi zabere...
|
|
|
Obecný ohrožení je úderný. Líbí se to všem. Novinářskejm onucím i vohnoutům.
No tak si dá třeba na tohle a zaručeně podělá zase tamto tamto. Kdyby bylo možný lidskou blbost léčit basou, možná bych proti nebyl. Ale lidskou blbost léčí jedině kulka, obávám se.
A co ty nešťastný náhody? Jak ty do toho zapadají?
|
|
|
Sorry, je tam hromada překlepů. :(
|
|
|
No tak by se "kejsy" lehce změnily na "na tohle bacha, za to Franta přišel vo barák po babičce za vodškodný oběti", nebo "to si hlídej jinak budeš platit jak mourovatej, že ti nezbude ani na cigára" a zabraly by taky, ne?
Basu pak obhajovat netřeba.
|
|
|
Nezabraly, protože to bývají zpravidla zaměstnanci stavební firmy, a tudíž za škodu jimi způsobenou odpovídá jejich zaměstnavatel, který po nich pak může regresem chtít v případě nedbalostního zavinění akorát 4,5 násobku průměrného výdělku.
|
|
|
No jo vlastně, máš pravdu. To je odborovej pešek, tak holt bude Fanda s Lojzou bručet, oběť dostane prdlačku a ostatní zaplatěj šimla co to ohlídá.
|
|
|
|
Mimochodem, ted mne tak napada, ze tohle se take vztahuje pouze na priznany vydelek, to znamena, ze je-li zamestnanec placen bokem, tak se regres tyka jen 4.5 nasobku priznaneho vydelku... To muze byt zase pro nekoho zajimava motivace pro podporu sede ekonomiky :-)
|
|
|
Obecné ohrožení to být může. Nevím přesně, jak se to stalo, ale kdyby převážený bagr nespadl před osobák, ale třeba před plný autobus, je těch ohrožených/zraněných/mrtvých daleko víc.
Nejde mně primárně o tvrdé trestání "těch druhých", ale o prevenci lemplovství, které často stojí za různými "nešťastnými náhodami".
|
|
|
Myslim že by to mohla být ještě sabotáž, rozvracení republiky a terorismus. A pokud jsou nejméně dva, pak ve zločinném spolčení.
Věšet by je mohli v přímém přenosu na Nově.
|
|
|
|
Absurdní argumentací těžko zakryjete prázdnost vašich úvah. :-)
|
|
|
To nemáte z vlastní hlavy, Kde jste to vyčet?
|
|
|
asi uz mu to nekdo napsal a on si to zapamatoval :-D
|
|
|
PS. Já znam zase bagristu, kterej je v podmínce, páč překop nějakej blbej kabel. A hlavně drahej. To je dobrý, ne? Určitě už teda nastal konec překopávání kabelů v Čechách.
|
|
|
Možná si díky tomu jiní bagristovi kamarádi - bagristi dají pozor a až budou někde kopat, tak místo "to je dobrý" se podívají do plánu a zjistí, že kopou v ochranném pásmu nějakého kabelu.
|
|
|
Cha, u nás kopali v ochranném pásmu nízkotlakého plynovodu (aby je okryli) a překopli ho několikrát, kábly taky. Vypískáno, zakresleno na povrch...
Dovedete si přestavit hořící bordel převrácený na hlavu? Fajn, tak taková je situace ve stavebnictví, pokud všechno funguje na reálných maximech. Většinou je to horší. Stačí se podívat na to, kdo často tu práci reálně dělá, za kolik, kolik protichůdných pokynů obdrží a kolikrát se mu pokyny změní za den.
|
|
|
To je prd. Byl jsem letos v Libanonu, tam zadna stavebni firma nema licenci a kdyby neco spadlo, muze za to architekt. Easy, voe. Proto tam vscichni stavi z betonu, ten hodne veci podrzi.
|
|
|
Hlavně stavbu podrží, když přijde zemětřesení.
Kolega Arnold by to tam ovšem postavil z cihel jako u nás a kdyby to při prvním otřesu spadlo, tvrdil by, že to byla nešťastná náhoda, za kterou přece nikdo nemůže.
|
|
|
Naštěstí to se u nás stát nemůže, protože to máme dostatek fašistů a kriminálů, takže jsme za vodou.
|
|
|
Možná přijde dokonce i kouzelník.
|
|
|
|
To mu moc nepomůže.
Mně se také podařilo zrušit pneumatiku (včetně disku) na rychlostní komunikaci, aniž bych předem cokoliv nepatřičného na pestrobarevné vozovce zaregistrovala. Neviděla jsem nic neobvyklého, natož překážku a ještě k tomu včas.
Je to nehoda. Pacholík.
|
|
|
Ale jo, jasně, stane se. Já takhle rozstřelil tři divoký prasata. Předek auta v trapu. Smůla. A mohl bych sem napsat ještě daleko děsivější silniční zážitky.
Ale přemejšlet ještě o odstíhání myslivců z příslušné honitby za obecné ohrožení, to chce takový ... zvláštní typ uvažování.
|
|
|
Pak souhlas :-)
Mne zaujal Váš komentář. Dumat nad textem Vašeho předřečníka, pana b.o.y., bylo nad mé schopnosti.
|
|
|
Jen jsem nepatrně zdůraznil jedno ze základních pravidel šťastného dojetí.
(Na což se zapomíná tím více, čím hlasitěji se volá po vypátrání a potrestání viníků.)
|
|
|
Divoké prase není majetek myslivců. Ale když se vám zaběhne pes, skočí pod auto a způsobí nehodu, problém to může být. Váš.
Šikanovat řidiče, který najede na odpad na dálnici, místo toho, kdo tam svým lemplovstvím to železo vytratil, vám přijde košer?
|
|
|
Divoké prase si jako svůj majetek lidoví myslivci pochopitelně nárokují. Ovšem s výjimkou situace, kdy způsobí nějakou škodu.
Vaši dementní otázku pak nebudu komentovat, neb jest manipulativně zmrdská.
|
|
|
ohledně vlastnictví divokého prasete je to jinak. dokud je to živé, nepatří to nikomu, stejně jako voda v řece nebo vzduch. ovšem jakmile se to promění v mrtvolu, stane se to majetkem místně příslušného spolku ozbrojených alkoholiků. takže narazíte-li do živého prasete, potom je to rovno tomu, kdyby vás smetl poryv větru nebo krupobití, ale jakmile je prase nárazem usmrceno, tak je majetkem mysliveckého sdružení. zajímavá je ovšem otázka, jak by se nahlíželo na situaci, kdy řidič narazí do zvířete mrtvého - kdyby dejmetomu poryv větru vyzdvihl v lese prase zesnuvší sešlostí věkem nebo na zánět středního ucha (které jakožto mrtvola není mysliveckým spolkem řádně zabezpečeno proti odnosu = strom ve Vašem majetku hrozí zřícením a vy jste zanedbal péči a nezabezpečil jej) a vmetl jej přímo před automobil.
|
|
|
Do mrtvého prasete skutečně narazil jsem, netřeba vymýšlet tak komplikované mechanismy. Prostě a jednoduše si leželo na dálnici u Řitky, a já je přehlédl proto, že jsem koukal, co se to děje o pár set metrů dál, kde stálo několik aut na blikačkách :)
Stálo mne to nový chladič. Myslivce nekontaktoval jsem, esenbáky už vůbec ne.
|
|
|
|
Napadlo mne to posbírat, ale raději jsem sebou hodil, abych dojel do blízkého servisu dřív, než zničím motor.
|
|
|
ok, nebudu vymýšlet komplikované konstrukce.
válelo-li se na dálnici z důvodu smrti po střetu s jiným vozem, je to v příčinné souvislosti a je to zas jako ten poryv větru.
a třeba zesnulo na zánět středního ucha nebo horečku omladic ausgerechnet uprostřed dálnice - a potom ano, myslivci si měli svůj majetek zabezpečit.
|
|
|
Jenže občanskoprávní odpovědnost za škodu vyžaduje alespoň nedbalostní zavinění. To se sice presumuje, ale myslím, že v tomhle případě asi myslivci nebudou mít problém přesvědčit soud, že o praseti nevěděli ani nemohli vědět, zvlášť když je obecně známou skutečností, že prase není nijak omezeno v pohybu a vyskytnout se může kdekoli - třeba v Praze u Hiltonu, jak minulou neděli.
|
|
|
Hele a to je zajímavý. Když mi zdrhnou kobyly v noci z ohrady a něco vyvedou, taky se můžu hájit, že jsem nic nevěděl?
|
|
|
No ten rozdíl bude právě v tom, že prase žádnou ohradu nemá.
|
|
|
Nojo. Jenomže ohradu ti klidně rozbourá vyšší moc, nebo nějakej debil.
|
|
|
tady se asi bude zkoumat, jestli jste tu ohradu řádně zabezpečil nebo ne. Pokud jo, tak jste z toho nejspíš venku, za vyšší moc jaksi nezodpovídáte. Předmětem sporu bude především to, co si kdo představuje pod pojmem "řádně zabezpečit."
|
|
|
No to je to gumový "řádně zabezpečit", co to vlastně znamená u půltunovýho zvířete, co třeba lupne taky dva metry na vejšku. Obávám se, že z tohoto pohledu to nemá "řádně zabezpečený" v republice nikdo a všichni pracují s nějakou pravděpodobností.
Každopádně je to pole neoraný, aby se na tom moh nějakej ouřada vyřádit. Jde přece o naše bezpečí.
|
|
|
nojo, když oni chtěj poškození od majitele nějakou tu náhradu a obvykle se nechtěj spokojit s pokrčením ramen a větou "se to holt stává, se s tim smiřte, půltunovej kůň se prostě pořádně ohlídat nedá"
|
|
|
ano, samozřejmě, nejdřív za prase zesnulé na neštovice uprostřed dálnice nemůže nikdo. pak za to chvíli můžou-nemůžou všichni co jedou okolo, nic se jim nestane a nic nepodniknou, nezatelefonují, neřeší, trošku víc za to můžou policisti a hasiči mimo službu protože ti jaksi mají mít jasno v tom co dělat. až se to dozví policie nebo integrovaný záchranný systém obecně, tak přisviští, pustí barevnou hudbu, zavolá správci aby zajistil průjezdnost, a dokážou-li to, odtáhnou sami ostatky prasete na krajnici. pak přijedes správa a údržba, a přehodí prase přes svodidlo, a až pak teoreticky dorazí myslivec.
takže máte pravdu, myslivci jsou z toho fakt zase venku. potvory.
|
|
|
Že není živé ničí? Zajímavé ...
Takže si ho můžu svobodně upytlačit a stráž ozbrojených alkoholiků přitom nakopat do zadku?
|
|
|
ale jděte mi k šípku s logikou a vyrovnaností. dokud divoce žijící zvíře běhá živé na svobodě, potom nepatří nikomu. ovšem právo vykonávat myslivost patří místně příslušné tlupě ozbrojených alkoholiků, přičemž je toto právo možno vykonávat jen prostředky povolenými (a absurdními, nechápu, oč je kuše či luk barbarštější než flinta, a vzhledem k účinnému dostřelu je snad i pro nezainteresované okolí bezpečnější).
a jak je to jednou ulovené či postřelené, ať již zbraní nebo blatníkem, potom mrtvola patří alkoholikům.
|
|
|
To, že něco není ničí vlastnictví, ještě neznamená, že nakládání s tímto není restrihováno. Nejsme v ancapu, tady jsou nějaká ta co Halík? Pravidla! Na všechno máme pravidla v naší rozvité společnosti!
|
|
|
No to mi vůbec neříkejte! Chystám se právě provést homesteading a vlastnit jej!
Namísto toho abych teď dumal čí zájmy zákon chrání a proč.
|
|
Takže oni plnili svoji povinnost? A to je důvod k jásotu?
A že chtěli vymoci protiprávně pokutu, to jsou ty "mikset fýlinks"?
Kristovydrahýrány, jásačů plná republika... A ještě to považují za nutné publikovat.......... :-(
|
|
|
Nevím, kde jste přišel na jásání... Já nejásám, já konstatuji. Můj názor je, že pokud (aspoň) něco funguje (aspoň) tak, jak má, je potřeba o tom mluvit stejně, jako když něco nefunguje. Moje vnímání světa není černobílé, když něco nefunguje, dokážu se ozvat a stát si za svým, když něco naopak funguje, nedělá mi problémy to ocenit.
Důvodem publikování není chválení (a ani očerňování) polucie, na to ať si udělá názor každý sám, důvodem publikování je snaha pomoct ostatním, kteří se mohou dostat do podobné situace, vyvarovat se stejných nebo i větších chyb, než jsem udělal já.
|
|
Koukám a nestačím se divit, kolik lidí je tu chytrých jak rádio Jerevan... Ale nikdo z nich tu neposkytl přesný popis toho, jak a proč by reagoval...
Ono by se totiž možná ukázalo, že ta teorie by možná s obtížemi fungovala, ale praxe by byla zcela jiná...
Spousta lidí vychází i z toho, že nejdřív vidí napsaný text a přesně ví, co se stalo a až na závěr si prohlédne video, kde vidí, jak od určité chvíle leží nosník svodidel z mostu.
Ale v reálu to bylo jinak...
Prostě rána, prásk, kolo v prdeli, děti ven - první minutu až dvě bezpečné dostání se z auta, evakuace rodiny... Mezi tím nejdřív kamion odhodil nosník do levýho a pak na něj najelo BMW - to, co nám se zdá "nudné čekání" na videu co bude dál v realu znamenalo na místě poměrně hektickou činnost.
Kdo si třeba uvědomuje, že stačilo málo a ten nosník od kamionu vyletěl ne doleva, ale doprava a strochu větší energií? Kde v té chvíly byli 4 lidi?
Každopádně - jelikož se to stalo 2 autům, očividně byla příčina (když se ještě nevědělo o nosníku) vnější a tu je dobré mít nalezenou a zaprotokolovanou (a nevidím důvod, proč bych to měl dělat já).
Nahrávat si policajty - no nevím... Upřímně, mě by nenapadlo, že nějaký policajt může být takový debil, aby za tohle chtěl dávat pokutu, takže by mě nenapadlo to předem nahrávat.
Trvání na přestupkovém řízení pak byla ta nejlepší věc, kterou šlo udělat.
Obecně si myslím, že autor jednal velice dobře, až chladně... Za svůj život jsem pár bouraček zažil... Umím si představit, že jakmile se to nějak začalo uklidňovat, adrenalin přestal působit a byl čas začít přemýšlet "co by kdyby", minimálně chvění rukou se asi dostavilo. Ale okamžité reakce za 1*.
|
|
|
Jednou v Brne na Olomoucke jsem byl svedkem nehody, kdy kluk prisel na miste o ruku v rameni. Valim k nemu a jediny, co mi rekl bylo "mas cigo...?" Protoze jsem byl nekurak, citil jsem se jakobych mu odmitl necim zacpat tu ruku. To, ze byl mentalne momentalne nekde jinde, bylo jasny, ale to cigo by mu asi bejvalo bodlo.
|
|
Nevěřil bych, že budu v jakémkoli příběhu sympatizovat s člověkem, který nejen, že si koupí škodovku, ale podle použitých výrazů k tomu vehiklu snad i nějakým bizarním způsobem přilne, navíc nevymaže z jakéhosi disku v rádiu sračku jako Tatu a nakonec, pro dovršení, si to ještě i pustí... ...trest zkrátka musel přijít, tentokrát na sebe vzal podobu kusu železa... ...ale přesto ode mne za jedna, pane. Za postup na místě i za popis události. Tohle si státní slouhové prostě nesmí dovolovat.
|
|
|
Konečně logické vysvětlení a snad i důkaz Boží existence! Zkrátka jsem toho ten den pokoušel až přespříliš! ;-)
|
|
Milý autore, i když je tady každej druhej superman a pindá, co jste všechno opomněl a co by on udělal lépe, já osobně se přiznám, že stát se mi tohle na dálnici, tak si v lepším případě potřísním textil, v horším si ještě rozbiju hubu. Z Vašeho popisu i z přiloženého videa sama za sebe soudím, že Vaše reakce byla ukázková a obdivuji se Vaší duchapřítomnosti. Ta reakce policie mně sice bohužel nepřekvapuje, ale být v danou chvíli ve Vaší situaci, tak bych na ně čuměla s otevřenou hubou, natož abych si je stihla nahrávat...
|
|
Vím, že to sem nepatří, ale kdyby měl někdo 10s času na odpověď:
http://www.dfens-cz.com/komentare.php?akce=fullview&cisloclanku=2013070702&lstkom=496430# kom496430
Dík
|
|
ta pokuta mala podla mna jediny ciel - zamedzit aby poskodeny zaloval spravcu cesty za neoznaceny predmet na ceste. pokial ma pamat neklame tak spravca cesty je povinny kazdu prekazku provozu odstranit alebo oznacit.
|
|
|
Myslim, ze pokuta mela jediny ucel, aby fizl sliznul body za to, ze zvednul prdel a musel vyjet nejakej benzin z pridelenych rezerv. Spravce silnice by se z tohoto celkem dobre vyvliknul, protoze nikdo by neprokazal, ze se to tam valelo nejak dlouho. Podle mne ta sragora vypadla z nejakyho auta tak maximalne pred par minutama, protoze pri tom frmolu by to proste nekdo trefil uz davno.
|
|
Zdravím,
chtěl bych se zeptat, jaké je pokračování příběhu, tj. jak to probíhalo ve správním řízení a jak s pojišťovnou. Díky, porky.
|
|
|