Následují citáty z médií k této akci. O nezávislosti
citovaných si nemyslím nic extra čistého, ale lépe, než ze zdrojů pořadatelů.
ČT24:
Cyklisté na místě vzpomněli i na další oběti nehod z řad pražských chodců
a cyklistů. "Každoročně v Praze zemře nebo je těžce zraněno až 170 lidí,
chodců i cyklistů. Každý druhý den znamená velkou osobní a rodinnou tragédii,"
řekl Michal Křivohlávek z pořádající iniciativy Auto*Mat. Zasebevraždí
se 1500 lidí ročně, chřipka si vyžádá tisíce obětí ročně, a taky to nikdo
neřeší a nejezdí slavit na Nuselák nebo nesype léky na chřipku do Vltavy,
takže.. A CO JAKO...? Ačkoli policie uvádí, že asi polovinu těchto
nehod způsobí právě chodci nebo cyklisté, kteří nerespektují pravidla provozu,
hlavním jejich viníkem je podle Křivohlávka nadměrná a nekultivovaná
automobilová doprava ve městě.
Důkaz propagandy cyklomamrdů, kteří ovlivnují úředníky a media, a toto
je jen špička ledovce.
Alternativně tedy má být (Bouchalovým pomníkem - pozn. D-F) pouze
silueta na vozovce namalovaná signální protiskluzovou barvou. Památník
by tak zároveň plnil bezpečnostní funkci před přechodem pro chodce.
Panebože, tady nemá někdo co dělat a nebo si dlouho nezašukal. Doporučuju
v noci vyrazit na třískotéku, v případě neúspěchu vzít dvě tři tisícovky
a navštívit podnik s červenou lucernou.
Vyjížďkou po zasněžené Praze si ve čtvrtek večer připomněla skupina
asi 25 cyklistů ..... Trasa cyklojízdy vedla z Vinohrad na Malou
Stranu do Sněmovní ulice, kde Bouchal pracoval. Odtamtud pokračoval posílený
peloton asi 50 cyklistů podél Vltavy ... mno, navzdory mrazu mají teda
výdrž.
Pražský
deník: Čtyřicet lampionů
štěstí ve čtvrtek vzlétlo k nebi na nábřeží Kapitána Jaroše. Symbolizovalo
čtyřicet obětí dopravních nehod v Praze za loňský rok. Lampiony štěstí,
.... doporučuju opět červenou lucernu v nejzažším případě.
V Praze poklesl počet chodců usmrcených při dopravních nehodách o
35 %, těžce zraněných ubylo oproti loňsku o 7 %. Lehkých zranění chodců
ale o deset procent přibylo. Počet dopravních nehod chodců se závažnými
následky pak klesá v Praze o?třetinu pomaleji než v celé České republice.
Také počet těžce zraněných dětí v metropoli se v minulém roce opět zvýšil.
Dlouhodobě tento počet neklesá, od roku 2006 se pohybuje kolem patnácti.
Stane pár desítek nebo stovek určitých druhů kolizí a nejen že víme,
jak si stojíme v Evropě, ale dokonce už děláme ortel a stěžujeme si, že
POKLES JE POMALEJŠÍ. Tomu říkám odvaha, vyvodit závěr z tak malého statistického
souboru. Nebo debilita.
„Omezením rychlosti a zaváděním světelných signalizací lze snižovat
následky dopravních nehod, avšak bez výrazného vlivu na jejich počet. Ke
snížení počtu nehod s lehčími následky je zapotřebí především zřizovat
rezidenční oblasti, kde by auta jezdila pomaleji a prostředí více respektovalo
chodce a cyklisty,“ nabídl jednu z možností zvýšení bezpečnosti Vratislav
Filler z Auto*Matu. Levá ruka neví, co dělá pravá.
Podle jeho slov desetiprocentní nárůst počtu zraněných chodců jasně
ukazuje, že je pro ně prostředí pražských ulic stále méně přívětivé.
(viz o dvě citace výše). Hm. tak smrtí a těžkých výrazně ubylo, lehkých
přibylo o 10% a pán je nespokojenej. Debilita, nemám co říct k tomu.
Takže milí cyklomamrdi, kteří na úkor indiviální motorové přepravy se
snažíte VAŠI dopravu zpohodlnět:
SAMI MÁTE MÁSLO NA HLAVĚ A POUZE UČELOVĚ PŘEKRUCUJETE FAKTA, ABY SE
VÁM TO HODILO!
audis 30. 1. 20010