Přeposílám e-mailovou konverzaci, která vznikla poté, co nám opět nefungovalo
internetové připojení. Připojila jsem se tedy přes GPRS a odeslala jsem
na adresu pro hlášení poruch první z níže přepsaných mailů.
Tato informace
je podstatná, druhá strana nepochopila, že když nám nefunguje jejich připojení
a i přesto píšu e-mailem že je porucha, tak že mám asi přístup k internetu
i jinde.
Před rokem a půl jsme zanevřeli na Telecom a rozhodli se jít jinou cestou
– tím jsme se ale dostali z bláta vedle do louže. Za 1,5 roku bylo s připojením
(bezdrát) od této Fyrmy potíží nepočítaně (nikoliv z naší strany). Problémy
k nám chodili řešit celkem 3 lidé – první byl Vedoucí, klasický ajťák.
Druhý byl takový mladý kluk, co asi zatím nevydělal ani na pásek, protože
mu z kalhot koukaly půlky. A ten třetí? Tomu tak smrděly fusekle, že i
Savo mělo problém smýt jejich smradlavé stopy. Vsadila bych svoje vyprané
ponožky, že to je právě soudruh z níže uvedené konverzace.
8.1.2009 17:27:56
Dobrý den,
od dnešního rána není funkční internetové připojení, prosíme o
okamžitou informaci zda je závada na Vaší straně nebo na naší (v případě
že je na Vaší straně termín odstranění závady) - buď na tento e-mail
nebo na telefon 123/456789.
Děkuji
m.
-------------------------
9.1.2009, 12:34
Dobry den, bohuzel nejsme schopni kazdeho zakaznika individualne
informovat.
s pozdravem
soudruh poskytovatel
-------------------------
09.1.2009 23:30:14
Vážený,
Vy si ze mě děláte srandu. Říkáte, že nejste schopni individuálně každého
zákazníka informovat, ale na e-mail jste mi přitom individuálně odpověděl.
Jsme Váš zákazník a Vy s náma zametáte jak s kusem hadru – za to, že
Vám za takové služby platíme. Těch problémů, co za ten 1,5 roku bylo, je
nepočítaně a Vy mi ještě drze odpovíte, že nejste schopni?
Od profesionální firmy čekám, že informaci o poruše vystaví buď na
webu
anebo, pokud si nepřeje veřejně vystavovat problémy, tak aspoň do zákaznické
sekce, anebo pošle hromadný e-mail. Ale Fyrma mi odpoví, že nemůže individuálně
informovat. Když byly problémy loni, tak pro změnu často nikdo nebral telefon.
Cituji z Vašich stránek:
„Komunikace se zákazníky
pokud jste se v minulosti již pokoušeli obrátit na poskytovatele obdobných
služeb, ale nedočkali jste se odpovědi, nebo jste se dočkali jen odpovědi,
ale žádné konkrétní akce(jako návštěvy a konzultace možností připojení),
nevzdávejte to! Zkuste kontaktovat nás."
Děláte přesně to samé, na co na Vašich stránkách poukazujete jako na
negativní vlastnost.
S pozdravem
m.
-------------------------
10.1.2009, 1:29
Jasne, priste Vam poslem email az vam nebude fungovat internet :) popripade
dame news na web :) prectete si po sobe co vlastne pisete... ja samozrjeme
mluvil o individualnim rozesilani SMS ci, telefonovani.
S pozdravem
soudruh poskytovatel
-------------------------
10.1.2009 02:01:10
Add. news - na kolejích na Strahově bylo běžné, že pokud nastal neplánovaný
výpadek (ať celá síť nebo jen určité bloky), objevilo se v newsech krátké
info od admina, co se stalo. A to se o síť starali lidé, které to bavilo
a ke všemu zdarma. Původně jsem čekala také krátké info - z důvodu toho
a toho nefungovalo připojení, za výpadek se omlouváme. Ne. Vy se mi místo
toho vysmíváte a vysvětlujete mi, že nelze informovat každého zákazníka.
m.
-------------------------
11.1.2009, 14:31
Bohuzel nejsme sit strahovske koleje, tak si to prosim neplette. Zadne
administrativni sily, ktere by neustale informovali o vypadcich nemame
at uz telefonicky, emaile, ci jakkoliv jinem proste nemane. Pokud Vas toto
znepokojuje, kontaktujte v teto veci jednatele spolecnosti p.Brejchu a
proberte s nim reseni. Moje pripominka k emailu je stara jako lidstvo samo
- "bez bryly se bryle spatne hledaji", nejedna se vysmech, ale pouze suche
konstatovani faktu, ze bez internetu si email ci news na webu prectete.
s pozdravem
soudruh poskytovatel
11.1.2009, 23:13
Víte, pan Vedoucí mi již psal a napsal, že komunikaci se zákazníky
občas nezvládáte. Raději už mi nic nepište a věnujte se tomu, co umíte.
S pozdravem náš zákazník náš pán
Lucie Krotilová
PS: připomínka stará jako lidstvo samo? Brýle? Představa pračlověka
s brýlemi je vskutku komická, dokonce ani v Mezopotámii, Egyptě, starověkém
Řecku a Římě byste jen těžko hledal fresku člověka s brýlemi či nějaký
doklad o existenci brýlí. Ne, vážně už mi neodpovídejte a než příště něco
vypustíte z úst, tak se raději zamyslete.
-------------------------
12 Leden 2009, 10:44
Pokud nechapete preneseny vyznam vety, bez bryly se bryle spatne hledaji,
v kontextu situace s internetem, lituji Vas. Za telefonovani s klientema
ohledene terminu odstraneni poruchy, pripadne vymenovani emailu a sladkch
asertivnich kecu nejsem placen.
s pozdravem
soudruh poskytovatel
-------------------------
12 Leden 2009, 11:00:16
A nedá si pokoj a nedá si pokoj. Co furt melete nesmysly o telefonování?
Říkala sem nepište mi už, kdo se na to má dívat - porozumění původnímu
textu 0%, komunikace se zákazníky 0%, dějepis 0%, čeština 0% (bez brýlí
s měkkym i) ... jen zvratky. Věnujte se práci za kterou jste placen (i
z našich peněz!) a neobtěžujte mě honěním svého ega.
Sbohem.
-------------------------
12 Leden 2009, 11:38
Jen vam rikam to, ze pravidla teto firmy urcuji ja vy se tim budete
ridit, stejne jako kazdy zakaznik, pokud zakaznikem byt chce.
s pozdravem
soudruh poskytovatel
-------------------------
12.1.2009 16:38:56
Výborně. Manžel bude v nejbližší době Vás nebo pana Vedoucího kontaktovat,
přecházíme ke konkurenční síti XYZ. Museli bysme být padlí na hlavu, abysme
zůstali Vašimi zákazníky.
m.
-------------------------
12 Leden 2009, 17:42
Dekuji, konecne jste to pochopila. O zakazniky vaseho typu, kteri si
mysli, ze my budem skakat podle vas, opravdu nestojime. Rozhodnutim, jit
ke spolecnosti XYZ, jste vykouzlila usmev na mem obliceji :)
dekuji.
s pozdravem
Vrana Jan
Nepřipomíná vám to taky současnou situaci s Ivanovo zavřenými kohoutky
plynu? Ivan taky určuje pravidla.
13.01.2009 Lucie