Řidiči, kteří přišli o řidičské oprávnění po nasbírání 12 bodů nebo
kvůli nehodě, by měli mít ze zákona povinnost absolvovat rehabilitační
program s názvem Repado. Prosadit to chce poslanec Jaroslav Klaška (KDU-ČSL).
Program pracuje s psychikou řidičů, aby už neopakovali stejné chyby. Vedlo
by to ke snížení počtu nehod, řekl dnes novinářům v Brně Klaška (zdroj).
Schválně jestli lze zkombinovat více hrozivých zpráv do jedné věty.
Poslanec za KDU-ČSL (!) lobbuje za program, který vyvinuli experti (!)
z Centra dopravního výzkumu (!) z Brna (!), aby se jej povinně (!) museli
účastnit řidiči. Jedná se o program REPADO, který momentálně Centrum dopravního
výkumu, jinak sbírka prvotřídních nepřátel motorismu a naprostých demagogů
momentálně propaguje v médiích, a jehož účinnost je údajně až 50%. Kolekce
prodlužovačů řas, penisů a dalších marketingových vychytávek, které pozměňují
realitu až o desítky procent, se tak rozrostla o další položku. Když se
podíváte na web projektu, najdete
tam nejnovější informace z roku 2014, takže je to prudce aktuální záležitost
a lidé ji skutečně potřebují.
Na svém webu uvádí pan poslanec další
informace a bohužel je nutné konstatovat, že tenhle poslanec je skutečně
extrémně hloupý. Blahopřeji voličům KDU-ČSL k tomu, že si vybrali tohoto
prostomyslného tupce, a doufám, že jsou s jeho zastupováním v zákonodárném
sboru spokojeni. Zřejmě se také jedná o další individuum s hroší kůží,
viz zde.
Zdroj: http://www.jaroslav-klaska.cz
Nejprve nás informuje pan poslanec, že česká nehodovost je druhá
nejhorší ve srovnání s jinými evropskými zeměmi. Takhle vypadá typická
manipulace. Nikdo neví, co je to "česká nehodovost" ani se kterými zeměmi
tenhle lidovecký křupan srovnává, nicméně podle
organizace WHO zahynulo v roce 2013 v ČR při dopravních nehodách 7,6
obyvatele na 100.000 obyvatel za rok [1]. V tom jsou započteni například i
cyklisté, kteří se honili v lese bez přilby s kamarády, chodci přecházející
dálnici a další podobné případy na Darwinovu cenu. V Rakousku to bylo 6.6
osoby, v Německu 4.7, v Řecku 12.2, v Itálii 7.2, Polsko 11.8, Slovensko
9.4, Slovinsko 7.2. Myslím si, že s ohledem na katastrofální infrastrukturu
v České republice, rozkrádáním prostředků na níž se mimochodem Klaškova
domovská strana proslavila, je to výborný výsledek. Myslím tedy, že máme
bezpečné silnice a taky že pan poslanec lže.
Dále pan poslanec tvrdí, že každou 4. obětí je chodec. Zde pan poslanec
spoléhá, že průměrný volič je stejný moron jako on a je líný si dohledat
data, nicméně já líný nejsem a proto vím, že například v roce 2014 na území
ČR zahynulo při dopravních nehodách celkem 629 osob, z nichž bylo 112 chodců [2].
Z toho ve 13 případech se jednalo o vinu chodce. Chodec tedy není každou
4. obětí, ale zhruba každou šestou. Asi budou muset začít dávat větší pozor.
Nicméně i v tomto bodě je nutné konstatovat, že pan poslanec lže.
No ale úplně nejlepší je věta "Rizkoví řidiči tvoří jen 0,5% z celkového
počtu řidičů, mají ale na svědomí 0,25% všech dopravních nehod." Jak moc
musíte mít vypito nebo v hlavě nasráno, abyste řekl něco takového? To je
přece prima. Já chci na silnici potkávat jen rizikové řidiče. Při celkovém
počtu zhruba 5 mil. řidičů v ČR je takových řidičů 25.000, ale způsobí
jen nějakých 225 nehod za rok, to je přece naprosto fajnová parta.
Hint: Ono tam samozřejmě mělo stát 25%. Ale co. Je to jen stonásobný
rozdíl. Když jde o dobrou věc, na nějaké detaily se nekouká a když se k
novému levelu dopravního fašismu nemůžeme proargumentovat, tak se k němu
prostě prolžem!
„Průzkum odhadem ukázal, že na miliardu najetých kilometrů u nás zemře
skoro 16 lidí. Hůře je na tom už jen Severní Korea se 17 lidmi. Druhá nejhorší
země v Evropě je Slovinsko se sedmi mrtvými na stejně dlouhém úseku,"
Hej! Tohle pohazování s mrtvými mě prostě fascinuje. Sto mrtvých sem,
sto mrtvých tam, podle toho jak potřebuju, aby mi to vyšlo, přehazuji mrtvoly
z jedné hormádky na druhou... to je trošku morbidní, ne? Já jsem si teda myslel, že poslanec je někdo, kdo by měl mít nějakou vizi a umí argumentovat lépe než nějaký asistent funebráka.
Jaký průzkum to byl? Pochybuji, že by se Severní Korea zapojila do nějakého
výzkumu poslance Klašky, to spíš budou prasata létat a Klaška abstinovat.
Za pomoci statistiky z roku 2011 zjistíme, že v ČR byla v roce 2011 průměrná
úmrtnost asi 12 lidí na miliardu ujetých km [3] (což je asi životnost 3000
osobních automobilů, z toho je vidět, jak jde na těch silnicích fakt vo
život). Hůře je na tom zejména Slovensko, Maďarsko a zbytek východoevropských
zemí, a samozřejmě určitě taky Korea, pan poslanec by přece nelhal. Slovinsko s počtem 7 mrtvých na miliardu kilometrů dosahuje pak v evropském
kontextu na vynikající výsledek, blížící se průměru EU (7,1).
Závěr: Rizikoví řidiči z minulého odstavce, kteří páchají jen 0,25% nehod, musejí začít víc jezdit.
Pan poslanec pracuje s daty způsobem, který vyvolává obrovské otazníky.
Zejména o jeho gramotnosti. Také se divím, že mu Deník přetiskl, protože už
na první je to natolik obskurní sbírka sraček, že by to snad mělo trknout i regionálního novináře z Jižní Moravy.
Kolik lidí zahyne při dopravních nehodách v Severní Koreji? To je zajímavá
otázka. Myslím si, že se tam stane tolik smrtelných nehod, kolik Kim nařídí,
aby se jich stalo. Také si myslím, že je tam situace velmi neuspokojivá.
Při dopravních nehodách zahynou
desítky osob denně a shodou náhod se jedná o vysoké úředníky a důstojníky.
Možná mám nápad, jak tento stav zvrátit a pomoci tam, kde to je skutečně
potřeba. Navrhuji, aby poslanec Klaška dostal volno a odcestoval do Severní
Koreji. Takového talentu je tady škoda.
25.06.2015 D-FENS
[1]http://www.who.int/entity/violence_injury_prevention/road_safety_status/2013/data/table_a2.pdf?ua=1
[2]http://www.policie.cz/soubor/2014-12-informace-pdf.aspx
[3]http://www.irfnet.eu/images/stories/Statistics/2011/ERF-2011-STATS.pdf