Komentáře ke článku: Jižní příběhy (ze dne 22.03.2009, autor článku: Krox)
Přidat nový komentář
|
Podle toho co se ke mne doneslo uz byl Zimola na Hluboke na koberecku a pro instrukce.
|
|
Jo na ten se taky tesim, dnes opet dva kilometry dlouha kolona, skoro az na Okruzni. Jedina dnes uz stejne totalne zacpana moznost, jak se dostat do centra, ale po zuzeni to bude opravdu chutovka. Odhaduju, ze cesta kterou pesky zvladnu za cca 20-25 minut mi autem bude trvat tak hodinu.
|
|
|
No, očekávám, že do viaduktu se nehrábne, dokud nebude dostavěná ta propojovačka z Okružní na Nádražní. Ale stejně to bude maso...
|
|
|
Podle toho co vim, pripoustim ale, ze me informace nemusi byt 100% spravne, by se na viaduktu melo zacit uz letos. Co se tyce letosniho dokonceni propojeni Okruzni a Nadrazni, tak jsem dost skeptickej. A ta stejne moc nepomuze, bylo by treba jeste spojeni Suche Vrbne - Manesova. To bohuzel taky jen tak nebude.
|
|
|
Hmm, bohužel myslím, že máš ve všem pravdu :(
|
|
Ono se to tedy skoro samo nabízí, ale napíši to sem. Letiště konečně najde své opodstatnění - přistane zde konečně LETADLO, totiž Boeing ČSLA s ministry zahr. věcí států EU, kteří si šoupnou párty na zámku Hluboká včetně exkurze palírny v Poněšicích. Tam totiž pálí K. Schwarzenberg svoji ořechovici.
Je docela možné, že celá tahle šaškárna tím dosáhne svého vyvrcholení a tradááááá.
|
|
|
Nejsem si vedom toho ze by CSLA kdy pouzivala byt i jedine letadlo od Boeingu. Nejake ty Antonovy (24,26) to ano, Boeing nikoli.
|
|
|
nepleteš si to s vládní letkou ? ty měla antonovy, ale bylly drahý na údržbu a mělly velkou spotřebu, tak přešli na airbusy.
|
|
|
Ja myslim ze si spis nekdo pletl CSLA a ACR.
|
|
|
I kdybychom ČSLA a AČR prohlásili za jedno, stejně nemají Boeingy - pokud vím, tak AČR disponuje jedním Airbusem A319-CJ.
|
|
|
AČR vlastní dva Airbusy A319-CJ, a to 2801 a 3085.
|
|
|
Jasně, že to není od ČSLA, ale CZ army. Jenže, jak pravil klasik: "Co růží zvou i zváno jinak, vonělo by stejně." Pro mě ten rozdíl mezi současnou army a ČSLA nějak moc patrný není. S výjimkou pár jednotek. A když si promítnu všechny možné tendry co armáda absolvovala, tak směle konkuruje jakýmkoli tunelářům.
|
|
|
A tedy pro přesnost, to letadlo, které zde již trénovalo přistání a manévrování včetně pristavování schůdků a které doveze ministry, je Airbus A-319.
|
|
|
Jo a to jsi taky zapomněl zmínit tunel z Nádražní do Vrbného, to bude další masakr
|
|
|
Ahoj Kroxi. Vzhledem k téměř rodinné zpřízněnosti s lihovarem v Poněšicích se musím ohradit... (neb žiji s paličovo dcerou) Do lihovaru možná! přijedou jen manželky a novináři. Zbytek EU výpravy je plně zaneprázdněn svými starostmi. Pan Schwarzenberg v lihovaru nepálí, pouze mu byl věnován dárkový předmět zakoupený u nás (a ořechovice se nepálí :-) ta se maceruje). Půvab a mediální obliba (ano, často se o něm píše, bývá v televizi, jezdí tam návštěvy, atd..) poněšického lihovaru nemá nic do činění s jakoukoliv stranou či napojením na vládnoucí kliky. Na to je složení návštěv příliš pestré. Jeho kouzlo je dané hlavně majitelem, který upřímně všem kolem sebe tyká a je velmi zábavný společník, krásnou okolní přírodou a faktem, že když někdo přijede na vesnici, tak se nechová jako debil. Je to překvapivé, ale návštěvy v lihovaru jsou z 99,9% milí lidé co rádi dělají vtipy a chvilku posedíi... a proč to píšu? Nechci aby vznikl klamný pocit, že lihovar je klubem spřízněnců a zbohatlíků. Myslím si že je to fajn místo na letní výlet a že máme důvody být hrdí na kvalitu a pověst které se nám podařilo dosáhnou. Bez úplatků, bez korupce...
|
|
|
Čau, to je zajímavé, protože mé info bylo takřka ze stejného zdroje. Jediný možný rozdíl vidím tedy ve dvou věcech.
1. Vždy je několik alternativních cílů pro zmatení nepřítele.
2. Mé info bylo staré několik týdnů, možná se situace v průběhu času stále stříbřila.
A buď bez obav, nepředpokládám a ani jsem nepředpokládal nějakou politickou závislost lihovaru na papaláších. Takže
A ještě doušku: Paličova dcera, hernajs, to musí být terno! :-))
|
|
S dovolením drobné upřesnění úvodní kachny : dvoutisicová obec Velký Osek nebude stavět rychlobruslařský stadion za 1,5mld Kč(kde by na to ostatně vzala). Investuje toliko pozemky a přesun půdy do soukromých rukou nelze než kvitovati. Celý projekt má privátního investora a zmíněná realizace "železničního připojení" spočívá v rekonstrukci tamního nádraží, jež by v nejbližších letech nutně proběhla tak jako tak.
|
|
Vybagrování Vltavy stojí drobné, které se v rozpočtu zaokrouhlují v miliardách dolu, tedy na nulu. Za cenu vybagrování Vltavy se postaví tak 1-2 km dálnice či koridoru. A že se staví koridor je jistě záslužné. Až bude vlak do Prahy jezdit za hodinu a půl či dvě, tak si spousta těch, co budějovickou highway zasekává, svou cestu rozmyslí. Třeba se jednou dočkáme a cestování vlakem u nás bude i kulturní. Sice bude muset někdo rozpustit odborářské vedení ČD (nejlépe v kyselině), které si dráhu představuje jako modelovou železnici 1:1 kdesi na půdě, kde si po nocích zkoušejí různé kejkle, ale stane se tak dřív nebo později. A v té době hotové kapacitní koridory za poloviční cenu, než dálnice, budou defacto zadarmo, jelikož se do té doby zaplatí.
|
|
|
Před pár lety proběhlo tiskem (nebylo to nakonec i v Plavbě?), že koncepce splavnění Vltavy je řešena s ohledem na velikost německých plovoucích hospod. I když takto přímo to napsáno nebylo, to ne.
Měl jsem příležitost navštívit na dvě hodiny ČB nádraží. Takový humus jsem věru nečekal, takový nebyl ani Svinov před rekonsrukcí. Budějovice jsou opravdu zvláštní město.
|
|
|
V Českých Budějovicích by chtěl žít každý! :-D
Až na moc pěkné historické centrum je to město takové divné a nad jeho uspořádáním a dopravou v něm jsem vždy jen nechápavě kroutil hlavou. Částečně jsem to připisoval tomu, že jsem z Hradce, který je naopak prostorově řešen perfektně, ale koukám, že i jiní mají dost podobné pocity.
|
|
|
Budějice mají jednu velikou výhodu - je to velká vesnice s výhodami velkoměsta (možnost levného nákupu, celkem i kulturní vyžití, je tu dost slušných a několik dokonce stylových restaurací, kam si člověk může zajít posedět s kamarády a tak), ale atmosférou venkova. Mně se tu celkem líbí. Je fakt, že ty známé neuralgické body - viadukt je jeden z nich - jsou občas dost opruzující, ale co - moje cesty přes ně vedou jen výjimečně ;-).
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Jižní příběhy
|