D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Zkušenosti s VW Passat 2.0 TDI 103kW
    (ze dne 13.04.2014, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 13.04.2014 23:37:59     Reagovat
    Autor: Jan - janpolasek
    Titulek:pohodlí řidiče
    zaujala mně zmínka o místě na nohy u řidiče. v mazdě 6 minulé generace (a v trojce je to ještě horší) mě při delší jízdě bolí pravé lýtko, protože se neustále dotýká středového tunelu, a je to dost nepříjemné. jako soukromé vozidlo mám focus první generace, a musím říct, že některé věci jsou tam řešené o mnohem logičtěji, než v nových autech, a to i vyšších tříd. řidičská pozice je v tom starém fordu nejpohodlnější ze všech aut, která jsem měl možnost řídit, a to auto neprodám, dokud bude fungovat. nevím, jak uvažují návrháři nových automobilů, ale nejsu žádný obr (185 cm), a v nových autech je problém s místem na nohy častý, a přitom auta jsou čím dál větší (a lidi taky s každou generací rostou o pár cm)

     
    Komentář ze dne: 17.04.2014 13:06:54     Reagovat
    Autor: Martin - Martin-jhfrttd
    Titulek:Re: pohodlí řidiče
    to bych rád viděl, kam tu nohu strkáš? V šestce je místa až až. Spíše si jel jen v malé trojce, co ? Případně jak sis to nastavil. Když si dáš sedadlo do zadu, tak při 185cm ani nedosáhnu na volant ...

     
    Komentář ze dne: 22.04.2014 08:29:27     Reagovat
    Autor: Jan - janpolasek
    Titulek:Re: Re: pohodlí řidiče
    nene, jel jsem v obou autech mnohokrát (tisíce kilometrů), ty auta znám dobře. problém je právě v nemožnosti nastavení pohodlné pozice. pokud mám sedadlo tak, abych pohodlně držel volant, pořád se opírám pravou nohou o palubní desku, a to je při delší jízdě nepříjemné. pokud bych si dal sedadlo tak, abych měl pohodlí na nohy, tak bych na ten volant asi nedosáhl :-) opěradlo mám myslím nastavené správně, né, že bych v sedačce ležel..

    Komentář ze dne: 14.04.2014 00:32:35     Reagovat
    Autor: Ondra T - Ondra_T
    Titulek:Taky jsem měl tu čest ...
    a tento stroj nějakou dobu užíval jako zděděný služebák.

    Nejnudnější auto na světě. Nuda zvenku, nuda vevnitř, neskutečně nudné auto pro nadšeného řidiče. Vůbec jsem se na jízdy s ním netěšil.

    Jak píše autor, to auto dává smysl pro dlouhé přesuny po dálnici - jako by říkalo: "Ja, ich liebe Autobahnen." Na okresky je nevhodné, je moc těžké, má nepoddajný podvozek, necitlivé řízení a když jen trochu přitlačíte na pilu, jako by říkalo: "Was ist den los? Das ist keine Autobahn!" a vesele hrne po čumáku ze zatáček ven za blikání kontrolky stabilizace....

    Užívaný exemplář měl DSG. Řídící SW držel auto v nesmyslně nízkých otáčkách - po odřazení vždycky spadly někam k 1 200 ot/min a auto nepříjemně vibrovalo, zvlášť za studena. Také při odbočování se převodovka neměla k podřazení. Naštěstí šlo oboje vyřešit kliknutím pádla pod volantem (a na pádla reagovala rychle).

    Byla tam i navigace, kterou mi jednou ukradli v klidné vilové čtvrti (a která stála celkem za prd). Takže varianta na sklo je určitě vhodnějším řešením.

    Auto jsem měl jen krátce (do půl roku), za tu dobu najel asi 20 tis. km (když jsem ho přebíral, měl něco málo přes 100 tis.), závady žádné. To mi přišlo jako samozřejmost, ale třeba pro BMW to samozřejmost fakt není....

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 00:45:39     Reagovat
    Autor: Ondra T - Ondra_T
    Titulek:Re: Taky jsem měl tu čest ...
    Pro cestování po dálnicích mělo i radarový tempomat (jo, ten, kdo auto objednával, se s tím nemazal a na nějaké úspory moc nehleděl - možná to bylo ještě před krizí). Radarový tempomat fungoval docela dobře, šla nastavit i vzdálenost od auta vpředu. Jen brzdy aktivoval až moc razantně.

    Osobně mám rád auto pod kontrolou a elektronické chůvičky moc nemusím (ABS mi dává smysl, stabilizace jak kdy, proto preferuji vypínatelnou). U radarového tempomatu mi vadilo, že neumí fungovat v "hloupém" režimu a prostě jen držet nastavenou rychlost. Navíc mohl způsobovat falešné poplachy majitelům radarových detektorů....

    Komentář ze dne: 14.04.2014 06:01:41     Reagovat
    Autor: lofas - Neregistrovaný
    Titulek:TDI CR nebo PD?
    Stalo by za to napsat zda se jednalo o CR pripadne i kod motoru.

    Komentář ze dne: 14.04.2014 07:21:21     Reagovat
    Autor: MildeSorte44 - MildeSorte44
    Titulek:Kúrenie
    Auto kúri po pár metroch ? To sa mi nechce veriť, keď som mal Fiat 2,0 JTD tak to kúrilo tak po 10 km - a to to malo bufík (ale zrejme len vodný, ohrievajúci chladiacu kvapalinu a nie priamo vzduch vháňaný do kabíny, to by mohlo byť vysvetlenie).

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 08:15:37     Reagovat
    Autor: donovanstangiano - donovanstangiano
    Titulek:Re: Kúrenie
    Je to tak mám služební Ochcávku se stejným motorem a začíná to topit po 4 - 5 kilometrech.

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 09:41:28     Reagovat
    Autor: Vasek - Vasek
    Titulek:Re: Kúrenie
    Ono to ani tak netopi, jako spis odmlzuje okna.
    Koncernove diesely maji uz dlouha leta topnou spiralu, ktera co nejdriv ohreje motor, aby se studenym provozem nenicil, taky to dela vlazny vzduch na ofuk oken, to hned po startu. Po cca 5 km je teplomer odlepeny od nuly a auto zacina topit, po 10 km je cely system prohraty.

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 00:21:17     Reagovat
    Autor: vitut - vitut
    Titulek:Re: Re: Kúrenie
    A kdepak je ta topna spirala, ktera ohriva motor? Podle me jde o pridavne elektricke topeni v telese topneho systemu, takze chvili po startu motoru zacne auto topit. S teplotou chladici kapaliny to ale nema nic spolecneho, ta se ohriva standardne rychle, coz odpovida uvadenym vzdalenostem jizdy. Mimochodem, ta topna spirala je pekna vec z hlediska komfortu, nicmene studeny alternator se s tim moc nekamaradi ...

     
    Komentář ze dne: 17.04.2014 10:00:14     Reagovat
    Autor: Pat Bateman - georgetown
    Titulek:Re: Re: Re: Kúrenie
    Sorry, ale v topném systému přece vždycky cirkulovala chladící kapalina, ne? Nebo dneska už je tam výměník, tj. chladící kapalina následně ohřívá kapalinu v topném systému? To mi přijde úplně zbytečné, navíc je pro motor opravdu dobré ho prohřát i z venku, tj. přihřátím "malého okruhu" tou samou spirálou, která ohřívá i vzduch dovnitř...

     
    Komentář ze dne: 21.04.2014 17:08:14     Reagovat
    Autor: FirkaJ - JirkaF
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Kúrenie
    A stále cirkuluje. Jenže zejména u ropáků trvá hodně dlouho než se ohřeje a to ikdyž je výměník tepla=žebrování=topení v kabině napojeno na malý okruh. Proto to žebrování mívá protaženu nejen trubku s chladící kapalinou, ale i vybrání na další zdroj tepla, tentokráte ale elektrický. Tento zdroj tepla musí být dost výkonný, protože musí výměník nahřát ikdyž je ještě chlazen cirkulující chladící kapalinou z motoru. Jak jsem psal jinde u Opla se to jmenuje Quick-heat.

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 08:16:56     Reagovat
    Autor: FirkaJ - JirkaF
    Titulek:Re: Re: Kúrenie
    Také bych si tipl že jde o obdobu takového toho foukadla teplého vzduchu jaké koupíte v elektru do 500. Za teplovodní výměník kterým to topí po ohřátí motoru je vřazeno ještě jedno žebrování ořívané elektricky odporovým drátem. A tomu musí odpovídat i dimenze altíku, aby to ukrmil. U Oplů tomu říkaj Quick Heat, žere to 1kW = cca.80A a aspoň v háčku to bylo pouze za příplatek.

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 08:30:32     Reagovat
    Autor: FirkaJ - JirkaF
    Titulek:Re: Re: Kúrenie
    Topné spirály pro ohřev motoru se dělaj ve formě topných tyčí jako třeba do topných žebříků v koupelnách. Dělá se pro ně díra do olejové vany a musí se dávat dost bacha aby pak ta tyč něčemu nevadila (nejen mechanicky, ale nesmí bránit cirkulaci oleje v motoru) a současně byla ponořená. Jsou to celé sady.
    Ty se skládaj z té spirály, resp. tyče se šroubením s vlastním termostatem, propojovacím kabelem ukončeným koncovkou, která se uchycuje někde v přední masce a kabelu s protikusem k tomu konektoru a normální zástrčkou do obyčejné 230V zásuvky. Některé sady mají i spínačky aby se to dalo zapnout obdobně jako klasickej bufík časovým programem. Co jsem viděl na netu tak odběr mívají 2kW a víc. To si nejsem jist, že altík dá...

    Že by tohle některá automobilka u nás měla standardně si dovolím pochybovat. Používají to na severu, kde mají na parkovištích zásuvky. Ohřívá to motorový olej a auto pak jde po šichtě nahodit a rychleji topí, protože má teplý olej a částečně i motor, takže se zbytek motoru zahřeje mnohem rychleji.

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 08:43:21     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Kúrenie
    To, co se používá na severu do osobních aut ohřívá vodu a jejím prostřednictvím celý blok, ne jen olej. Dá se to běžně koupit jako aftermarket, dává se to pak do bloku do jedné z děr pro zátky, které mají zabránit prasknutí bloku při zamrznutí. 2 kW bere celá sada včetně malého přímotopu pro vyhřívání kabiny, vlastní topítko do vody má odběr ca 400 W-

    My to máme v Jeepu a rozdíl při startování při -20 °C je opravdu velmi znát.

    Elektrická ohřívadla oleje měly například některé Avie.

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 09:04:10     Reagovat
    Autor: FirkaJ - JirkaF
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Kúrenie
    Aha, tak to jsem nevěděl. Já narazil na to co jsem popisoval při zkoumání jak zahřívat motor jinak než bufíkem. Líbilo se mi to i cenově (cca,1/10 bufíku), ovšem zásuvku nemám ani u domu ani u práce, takže nic.

    Nechybí Vám tam u výkonu pro tu vodu nula? Co jsem koukal tak palivové bufíky ať benzínové či naftové pro trochu větší motory mají kolem těch 4kW co dávaj do vody a pak ještě něco elektriky na čerpadélko, které honí vodu z bufíku okruhem a zpět do bufíku a na ventilátory pro ohřev vzduchu v kabině. Že by na ohřev vody v motoru stačilo jen tak málo, a ještě ve větším motoru v teréňáku?

    Že je to znát věřím, jinak by to nedělali protože by to nikdo nechtěl.

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 09:17:45     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Kúrenie
    Ne, nula tam nechybí. Idea je, že se to pouští ráno před odjezdem na ca 2-3 hodiny a vyhřívá se jen motor. Kabina se může a nemusí vytápět separátně*. Čerpadlo tam není, k oběhu vody stačí rozdíl teplot (a rozeběhne se to překvapivě brzo, je to docela slyšet).

    Bufík potřebuje větší výkon proto, že musí motor ohřát rychleji a proto, že se počítá s ohřátím vody na teplotu, postačující k vyhřátí interieru. Kdybyste nechal bufíka běžet 2-3 hodiny, tak ventilátory a čerpadla spotřebují nemalou část energie akumulátoru.

    www.defa.com/en/automotive/warmup/products/engine_heaters/
    ___
    * My to máme udělané tak, že motor se při okolní teplotě 0-5 °C vyhřívá hodinu a za každých 5 °C dolů se přidá 45 minut. Kabina se vytápí jen při nižší teplotě než -5 °C a max hodinu.

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 09:54:26     Reagovat
    Autor: FirkaJ - JirkaF
    Titulek:Re: Kúrenie
    Asi jsem levej, ale výkony/odběry tam při nejlepší snaze nemohu najít. Montážní návody, kde a jak odšpuntovat motor, to jo... Takový Apple přístup "takovou informaci naši zákazníci vědět nepotřebují"... grrr.

    Jen u toho interiérového foukadla píšou něco o dvou stupních 1 a 2 kW co jsem o něm tuším i uvažoval a nakonec to vyřešil tím s termostatem z elektry za 500...

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 10:14:16     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Kúrenie
    Přímo na tom bazmegu to napsané je :-) A tady to řešili nějací hybridisti: priuschat.com/threads/defa-safestart-engine-block-heater.112281/

    To interierové topítko má proti běžnému fukaru z obchoďáku jedinou výhodu a to jsou malé rozměry. Pokud to člověk nechce vozit pořád s sebou, udělá ten fukar nejspíš ještě o něco lepší službu, protože má daleko větší průtok vzduchu a vytopí kabinu rovnoměrněji.

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 10:19:06     Reagovat
    Autor: FirkaJ - JirkaF
    Titulek:Re: Re: Re: Kúrenie
    No já to potřeboval asi jen 3x. Jednou jsem to sebou neměl a po cca. 5h když jsem chtěl sednout do auta tak na něm byl 1cm ledu a málem jsem se do něj nedostal. Pak jsem na to místo v zimě jel s prodlužkou a tím foukadlem z elektra které jsem dal na sedačku, nastavil termostat a auto bylo pak příjemně vytopené a majzlík k prosekání se dovnitř nebyl třeba. :)

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 11:21:25     Reagovat
    Autor: FirkaJ - JirkaF
    Titulek:Re: Re: Re: Kúrenie
    P.S.: tedy v zimě bych to využil i vícekrát, nejen na tom jednom specifickém místě, ale brání mi v tom neexistence infrastruktůry.

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 12:07:11     Reagovat
    Autor: Més que un club - Blaugranas
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Kúrenie
    Tu infraštruktůru si mužete vozit v kufru.

    bit.ly/1qY32zl

    Není zač :)

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 12:11:10     Reagovat
    Autor: FirkaJ - JirkaF
    Titulek:Re: Kúrenie
    :D

    A kde není signál, tak ještě BTSku, kde není koupaliště, tak bazén, ... :)

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 12:29:47     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Kúrenie
    A co použiješ na ohřátí té infrastruktury, aby šla nastartovat? ;-)

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 14:58:25     Reagovat
    Autor: FirkaJ - JirkaF
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kúrenie
    Ta přece běží když auto ne, přece...

    Jen mne napadá taková provokativní.... "Nebude tedy rovnou lepší nechat běžet motor auta?" :) Tuším to tak dělaj někde na Aljašce/Kanadě, nebo kde.

    Stačí to porychtovat aby se auto dalo zamknout s běžícím motorem...

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 15:08:45     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kúrenie
    Jsem slyšel, že v Rusku to maj tak, že auta si v noci samy občas automaticky nastartujou, prohřejou motor a zase ho vypnou. (Samo že pak ty starty asi probíhaj v rozumných intervalech, aby ten motor nepromrzl na kost.)

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 20:20:35     Reagovat
    Autor: FirkaJ - JirkaF
    Titulek:Re: Kúrenie
    Tak v Rusku je možné vše. "Přebrodíš zamrzlej Dněpr, praštíš sebou do zralého žita a střílíš na nepřítele jako prd." :)
    To jsem neslyšel.

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 20:30:09     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Kúrenie
    Od své první cesty do země kde předevčírem znamená již pozítří musím říct, že ani to by mě tam zase tak moc nepřekvapilo...

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 21:53:50     Reagovat
    Autor: FirkaJ - JirkaF
    Titulek:Re: Re: Re: Kúrenie
    Tak tuto položku ještě odškrtnutu ještě nemám a 60 mi ještě taky není. :)
    Tohle byl útržek z nějakého tuším Donutilova pořadu...

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 15:09:48     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kúrenie
    Na Aljašce/Kanadě netřeba zamykat, tam se moc nekrade.

    Tedy, konkrétní zkušenost mám z USA pod padesátou. Nezamčené auto s běžícím motorem (jenž samozřejmě nepoháněl topení, nýbrž klimatizaci) na parkovišti u supermarketu jsem viděl několikrát. Auto sice bez běžícího motoru, ale zato s otevřenými okénky a s klíči ve spínací skříňce tam bylo běžnější, než auto zamčené.

    Disclaimer: bylo to v 90. letech a na západním pobřeží -- v N.Y. tomu asi bude jinak; a také je docela dobře možné, že od té doby už to i na Západě tamní socani stihli „zcivilizovat“ podobně jako třeba v Anglii :/

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 20:33:18     Reagovat
    Autor: FirkaJ - JirkaF
    Titulek:Re: Kúrenie
    Tak to nevím, ale všude asi bude nějaký ten progres. A vlastně nejen v Rusku je možné vše...

     
    Komentář ze dne: 17.04.2014 02:07:48     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Kúrenie
    Nula mu tam rozhodne nechyba. Nase Nissany maju block heater oba od vyroby. Prikon vykurovacich telies je 450W. Mozem Vam zarucit ze efekt je citelny. Akurat my sme sa tejto zimy nejako s timermi mebebrali. Jednoducho som ten kram vecer pripojil so zasuvky a rano ho odpojil. Teda, presnejsie, poslal som syna aby to urobil. Kto sa ma v tom mraze trepat von, ze?

     
    Komentář ze dne: 17.04.2014 00:43:36     Reagovat
    Autor: despota - jano despota
    Titulek:Re: Re: Re: Kúrenie
    Jo, kamoš má Volvo 240 2.0 benzín r.v. 1982 a má to ten ohrev motoru - kábel do 230V. Ale nikdy to nepotreboval použiť.

     
    Komentář ze dne: 16.04.2014 22:55:49     Reagovat
    Autor: dup - dup
    Titulek:Re: Kúrenie
    vw uměl už do T4 naftovej bufík ohřívající vodu při studeném motoru a nízké venkovní teplotě. Topit to začíná tak po kiláku, třeba to je řešený stejně.

    Komentář ze dne: 14.04.2014 08:04:33     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:passat
    Po dálnici se s tím asi jezdí dobře. Tedy pokud jsou u řidiče lepší sedadla než vzadu. Já se v Pašíkovi vezl 2x vzadu a v obou případech se moc těšil na konec cesty, protože sedět na zadních sedadlech víc jak hodinu je katastrofa.

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 13:26:40     Reagovat
    Autor: AnderN - AnderN
    Titulek:Nerozumím
    Já tedy nevím, jestli se bavíme o stejné generaci Passatu, ale co jsem měl možnost cestovat Passatem B6, klidně i vzadu, to auto mi připadalo jako pasažérovi poměrně pohodlné. Dostatek místa (190 cm), záda mě nebolely ani po delší vzdálenosti, slušně odhlučněné. Takový solidní dálniční express. A to rozhodně nejsem fanda VW Group, sám bych si to nekoupil, ale hlavně skrz techniku. Ale možná jsem jen zvyklý na auta s tvrdšími podvozky, která nejsou na našich cestách kdo ví jak pohodlná.

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 13:38:15     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:Re: Nerozumím
    Také mám na mysli B6. Interiér relativně bez výhrad, odhlučnění taky. Místa na nohy tolik, že by předemnou mohla klečet kurva, ale krátké sedáky (i proto to místo, stejně jako třeba v Oktávce) a totálně nepohodlné. Ve 3/4 cesty z Plzně do Třeboně jsem se kroutil jak had, posezení hrozný. U auta této třídy mě to dost nemile překvapilo.

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 08:42:59     Reagovat
    Autor: FirkaJ - JirkaF
    Titulek:Re: Re: Nerozumím
    Když zmiňujete délku sedáků.. Také je zmiňují různí recenzenti aut a přiznávám bez mučení že tomu nerozumím.
    Když je sedák dlouhý, tak kromě vysokých lidí nelze sedět rovně s opřenými bedry a současně koleny 90 stupňů, tedy nohami celou podrážkou na podlaze. Když zastrčím zadek k opěrce a opřu si celá záda, tak mi dlohý sedák nedovolí dát nohy na zem...
    Když je sedák kratší, tak mohu sedět libovolně, zatím co dlouhý sedák dosti komplikuje život. Proč je dlouhý sedák tak "must have feature"?

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 08:58:35     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Nerozumím
    Krátký sedák tlačí přední hranou do zadní strany stehen, což není mj. dobré pro krevní oběh (omezení přísunu krve do spodní části končetiny). Když ho sklopíte aby netlačil, tak přijdete o podporu a nohy se rychle unaví, v horším případě budete v některých situacích ze sedačky sjíždět (nebo muset vynakládat sílu na to, aby se tak nedělo).

    Příliš dlouhý sedák je sice také špatný, ale není to taková tragedie, jak naznačujete. S koleny v úhlu 90 ° se dá sedět u kancelářského stolu, ale ne v autě. Dokonce ani náklaďáky, dodávky, MPV a jiná auta s vysokým posezem nemají pedály těsně u sedaček.

    Ideální je samozřejmě sedák délkově nastavitelný, ale to je docela vzácnost. Hlavně u levnějších aut se to v podstatě nevidí.

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 09:03:37     Reagovat
    Autor: drobek - drobek
    Titulek:Re: Re: Re: Nerozumím
    No co mám zkušenosti z Lancií, tak tam bývají sedáky dlouhé, u Thesise budí pocit, že skoro až po kolena. Nevadí to ničemu, protože kromě opěradla a bederní opěrky (vč. její výšky) lze nastavit i sklon toho sedáku a přední hrana bývá velmi měkká (Thesis) nebo dokonce má nastavitelný sklon (některé staré Delty). Nikdy jsem nepřemýšlel proč, ale sedí ve mi v tom moc dobře a i po 10 hodinách cesty vylézám z auta relativně čerstvý...

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 09:16:35     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Nerozumím
    7er, delka sedaku nastavitelna...

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 09:17:22     Reagovat
    Autor: FirkaJ - JirkaF
    Titulek:Re: Nerozumím
    Oběma pánům JJ+drobek děkuji za vysvětlení. Holt mám kraší končetiny a tak tomu asi nikdy úplně prakticky rozumět nebudu ale aspoň jste mi osvětlil teorii.

    Já mám velmi nepříjemný zážitek z delší jízdy s autem s dlouhým sedákem, kdy mi hrana sedáku tlačila na lýtko těsně pod kolenní jamkou a nebo jsem seděl neopřen se vzduchovou mezerou mezi zády a opěradlem a to tedy také nic moc. Ještě jsem zkoušel tuším i kulatá záda, ale po pár kilometrech mne začalo tak bolet ve spodních zádech.... no byla to pro mne sesle kata Mydláře.
    Co to bylo za auto už nevím.

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 09:23:40     Reagovat
    Autor: drobek - drobek
    Titulek:Re: Re: Nerozumím
    Tak to se asi někomu něco v konstrukci nepovedlo, nebo Vám majitel nesdělil všechny možnosti nastavení sedáku...

    Mi se jednou stalo, že jsem vezl kolegyni, které si hrála se všema čudlíkama od sedačky. Pak jsem vezl jinou kolegyni a ta si stěžovala, že se jí v tom nějak blbě sedí. Hádal jsem se, že je to nesmysl, pak si sedl na místo spolujezdce a s hrůzou zjistil, že sedačka má vyboulenou bederní opěrku na maximum a sedák zvednutý tak, že mi šly kolena vzhůru pod úhlem snad 40° (přední hrana zvednutá na maximum, zadní nastavená co nejníž). Opravdu se na tom sedělo jak na mučícím nástroji, člověk s kratšíma nohama neměl šanci dostat na zem :))

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 10:31:27     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:Re: Re: Re: Nerozumím
    Ty sedáky jsem zmiňoval spíš kvůli místu pro nohy. Jestli se tam sedí na hovno kvůli nim nevím... možná už ale inženýři s Pašíkem automaticky počítají jako s rodinným vozem a dělají je schválně krátké aby se tam líp sedělo dětem :))

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 10:40:10     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Nerozumím
    Konstruktéři se snaží uplést bič z jisté materie. Konkrétně navodit dojem, že v tom autě je dost místa, aniž by ho ovšem museli skutečně zvětšili, protože to stojí moc peněz. Zadní sedačky se tedy tvarují stylem „Frau Braun juchuchu, kolena do vrchu“ a ty přední se prostě zkrátí.

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 12:10:58     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Nerozumím
    Já si to jinak taky vysvětlit neumím. Nemyslím si ale, že je to zrovna u Passatu za potřebí, protože by vzadu bylo hafo místa i s plnohodnotnými sedačkami. Působí to na mě hodně nedůvěryhodně.

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 12:29:48     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nerozumím
    Na rozvoru 270 cm se pojem „hafo místa“ nedá zrealisovat ani se sedačkami značně očesanými. Na něco takového jsou u dnes běžné koncepce auta rozumné minimum 3 metry*

    Na zadní sedačce Passatu (5. generace) jsem jednou absolvoval část cesty Praha-NL a takové utrpení v autě nepamatuju.
    ___
    * Výjimky existují u některých MPV, kde se dá něco nacpat do podlahy a u aut s motorem vzadu. Například T 603 měla rozvor pouze nepatrně větší (275 cm) a tam bylo místa relativně dost, protože kabina byla vepředu protažená mezi podběhy tak, jak to u dnešních aut udělat nejde.

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 12:33:59     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nerozumím
    Je to cca rok co jsem toto svězení absolvoval, takže jediné co si pamatuju přesně jsou ty příšerný sedadla. O dostatku místa máme asi každý jiné představy, ale mě bohatě stačilo (měřím 181cm).

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 14:08:07     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nerozumím
    Faktem je, že pokud mne paměť nešálí, u toho Passatu tehdy zásadní problém nebyl ani tak v omezeném prostoru, jako spíše v naprosto tragicky nepohodlných sedačkách.

    Tím neříkám, že místa bylo nějak na rozdávání; ale domnívám se, že kdyby se ty jejich sedačky prostě vyhodily a daly se tam třeba sedačky z Volva, ta cesta by relativně přežít šla, byť v prostoru poněkud stísněném.

    (Můžeš prosím příležitostně juknout do mailu? Hlavně jde o zprávu „možno-li“, méně podstatná je „AppStore“. Dík!)

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 14:46:12     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nerozumím
    když mluvíte o Volvu... taková V40 má místa vzadu málo - podobně jako třeba v O1, ale sedačky jsou skvělý a dlouhé cesty tak nejsou probém.

     
    Komentář ze dne: 16.04.2014 21:37:53     Reagovat
    Autor: FirkaJ - JirkaF
    Titulek:Re: Nerozumím
    Sedačky z Volva potvrzuji. Jsou opravdu fajn. Výborné boční vedení a co se týče delších cest tak mohu porovnávat Fábie1, Roomster, Feldu, O1, O2,5(zadní sedačka), AstruH a V50. Kromě Feldy ty Škodovky byly služebáky. A kdybych je měl seřadit co se týče únavy z delší cesty, tak V50, AstraH, Roomster, a zbytek Škodovek mám tak nějak stejně. Nejvíc jsem z nich najezdil s tou Fábií 1 a tam cesta 300km byla hodně drsná. Byl jsem vždy unavenější než u Astry H po skoro 700km. V50 je ještě pocitově lepší, asi bych musel absolvovat ještě delší cestu.
    Jen docela nepěknou vlastností asi daní za dobré boční vedení ve V50 je u polokůže resp. polokoženky že praská a loupe se.

     
    Komentář ze dne: 17.04.2014 08:29:57     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:Re: Re: Nerozumím
    Mě se polokůže neloupe ani nepraská. Ono je taky třeba ji udržovat... ;) Mám za sebou dlouhé cesty Fabií I, O1 a teď nově Rapidem. V Rapidu byly příplatkové sedačky, které mě moc příjemně překvapily, fakt super, ve Fabce a O1 to bylo mučení...

     
    Komentář ze dne: 17.04.2014 11:14:35     Reagovat
    Autor: FirkaJ - JirkaF
    Titulek:Re: Re: Re: Nerozumím
    Já to s již popraskanou a loupající se polokůží koupil. Týká se to jen levé strany sedadla řidiče. Docela mne to nemile překvapilo. Vůbec co se týče potahu sedadel mi přišlo Volvo V50 Momentum jako min. krok níž oproti Astře H, Enjoy s celotextilními potahy.... Co se týče ale komfortu sezení a bočního vedení tam s přehledem vede V50 naprosto bez debat.

    Jinak pro zajímavost se zeptám. Jak se taková plastová polokůže udržuje aby zůstala pružná, netvrdla, nepraskala a neloupala se? Jo a zároveň se v tom dalo jezdit. Tedy žádné nevyvětratelné smrady, nic co utřu do oblečení, ...
    Textil jsem vzal vhkým hadříkem nebo vysavačem a 1x ročně si pučil profi mašinku na hloubkové mokré čištění. A to bylo vše. Sedačky po 3+ mých 3 letech skoro jak nové bez dodatečných potahů...
    U V50 po 7 letech a 60tkm se loupe polokůže, hliníkový dekor vypadá jak prošlý válečným konfliktem (rýhy, prohlubně,...)

     
    Komentář ze dne: 17.04.2014 14:51:02     Reagovat
    Autor: joemarco - joemarco
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Nerozumím
    To vám neporadím, protože V50 nemám a jel jsem zatím jen textilní verzí. Mojí 14 let starou polokůži ve V40 občas přetřu "papírkem na kůži" co jsem koupil na pumpě a nic nepraská ani se neloupe, nesmrdí ani se neutírá do oblečení. Ale třeba na V50 šetřili... nepřekvapilo by mě to když si vzpomenu na nejhnusnější palubní desku se středovým panelem co jsem kdy viděl :)

     
    Komentář ze dne: 21.04.2014 14:45:19     Reagovat
    Autor: FirkaJ - JirkaF
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Nerozumím
    Asi ta Vaše polokůže je fakt z kůže a ne koženky...

     
    Komentář ze dne: 15.04.2014 12:48:57     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Nerozumím
    No, moc peněz. To ani ne (třeba v porovnání s různými safe kurvítky). Té nechuti udělat auto delší moc nerozumím, protože zrovna koncern pro čínský trh auta prodlužuje.

     
    Komentář ze dne: 16.04.2014 23:01:19     Reagovat
    Autor: dup - dup
    Titulek:Re: Re: Re: Nerozumím

     
    Komentář ze dne: 17.04.2014 01:12:10     Reagovat
    Autor: Més que un club - Blaugranas
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Nerozumím
    ... aneb víc už ty bávce zkopírovat nešlo :D. No jo, Passat B5, ne?

     
    Komentář ze dne: 17.04.2014 08:52:06     Reagovat
    Autor: drobek - drobek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Nerozumím
    Silně to připomíná i sedačky Lancie Kappa, od roku 1994, ovšem bez možnosti prodloužit sedák.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2014 22:29:12     Reagovat
    Autor: dup - dup
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Nerozumím
    je to Recaro, předpokládám že to dávají všude možně. Já je mám v G4, jen ne kožené.

    Komentář ze dne: 14.04.2014 12:05:19     Reagovat
    Autor: oculist - oculist
    Titulek:Výbava
    Zaujal mě jeden ze základních požadavků - mlhovky. To je potřebujete tak často? Jinak ta veverka byla možná spíše kuna.

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 12:10:37     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Výbava
    Jo, taky jsem se podivil: "kombi, mlhové světlomety a vestavěné handsfree". Moje požadavky na auto byly "kombi, klimatizace a přední okna v elektrice" a přesně takové jsem sehnal, jako bonus jsem pak získal i vyhřívaný čelní sklo. (Bluetooth handsfree jsem si později domotoval sám.) Mlhovku mám jenom zadní, přední nemám (a nepotřebuju).

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 16:57:21     Reagovat
    Autor: Lopata - lopata
    Titulek:Re: Výbava
    Je to FIREMNÍ auto. Mlhovky jsou tam kvůli souladu s bezpečnostní směrnicí většiny firem. Mám dojem, že je to kvůli pojišťovně a případnému pracovnímu úrazu. Protože auto musí jezdit když je potřeba. A to i v mlze.

    Komentář ze dne: 14.04.2014 12:42:21     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Zvuk motoru
    Neexistuje nic jako TLUMENÝ zvuk naftového motoru. Dál jsem neměl sílu číst - lidi, omámení údaji o spotřebě, stávají se dobrovolně hluchými. Nicméně už letos bych rád sesmolil pamflet o Golfu VI Cabrio po 120000 km, kde asi budu občas značně sprostý: Jak se Vám, člověče, proboha může líbit to otravný A NEVYPNUTELNÝ varování před poklesem vnější teploty? A climatronic, to je kapitola pomalu na samostatný článek...

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 17:01:22     Reagovat
    Autor: Lopata - lopata
    Titulek:Re: Zvuk motoru
    Tak já třeba mám varování před poklesem teploty taky rád. Na dlouhý trati, kde člověk snadno otupí je to dobrý. Kdyby bylo vypnutelné, je k ničemu. V okamžiku kdy ho budete nejvíc potřebovat bude podle Murphyho 100% vypnuté.

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 17:17:59     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Zvuk motoru
    Kdyby bylo vypnutelné, je k ničemu. V okamžiku kdy ho budete nejvíc potřebovat bude podle Murphyho 100% vypnuté

    Tato logika mne dlouhodobě fascinuje.

    Šak i když je to vypnutelné, Vy si to ve Vašem autě prostě vypínat nemusíte nikdy, když nechcete?!? Nebo se obáváte, že si to vypnete ve stavu somnambulním, zhypnotizován na dálku zlomocným imperialistou?

    Jak byly poslední povodně, a zakazoval se vstup do parků, protože by mohly padat stromy, to jste vymyslel také Vy, že namísto prostého varování je zapotřebí natvrdo zákaz?

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 17:30:23     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Zvuk motoru
    A coz teprve ten nestoudny zakaz vstupu, kanoistiky a prohaneni se na motorovem clunu na rozvodnene Vltave. Stejne toho, kdo by zakaz porusil, museji zkusit zachranne slozky vytahnout, takze ani pres tohle se z toho nelze vylhat.

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 17:43:11     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Zvuk motoru
    Proč by probůh musely? (Jasně, ze zákona. So what?)

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 18:02:19     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Zvuk motoru
    Já to v autě nemám a zatím to ani nepostrádám. Důležitost takového kurvítka bych přirovnal k dálniční informační ceduli, na které za deště svítí upozornění, že prší.

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 18:06:53     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Zvuk motoru
    Já bych to nejradši rozflákal. Vždycky to tak protivně pípne, já s sebou trhnu, co se děje, nemám olej, klika venku, ztratil jsem kolo, nebo co, musíš zaostřit na display a tam bliká venkovní teplota. Bych prask.

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 18:19:14     Reagovat
    Autor: Torm - Tormans
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Zvuk motoru
    A jak se vy a předředčník vyrovnáváte s existencí takového zbytečného a nevypnutelného kurvítka, jako jsou kontrolky blikačů, které notabene kromě blikání ještě protivně cvakají?

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 18:27:47     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Zvuk motoru
    Něco, co reaguje na mou akci, je mnohem méně otravné, než něco, co se ozve jaksi samo, když se tomu chce, ne?

    That said, zrovna cvakátko na blinkry patří k nejzbytečnějším zbytečnostem vůbec. U jednoho z aut je mám dlouhodobě vypnuté (aha!), a nikdy mi nijak nechybělo.

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 18:31:23     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Zvuk motoru
    Narozdíl od teploměru, kterej je v zásadě úplně na ekrement, pokud máte v hlavě mozek, tak blikače jsou celkem důležitá věc.

    Já na teploměr úplně kašlu, protože to o silnici nevypovídá vůbec nic. Když se mi to nezdá, tak si to "osahám", třeba brzdovým pedálem, nebo razantnějším zásahem do řízení. Výjimečně nejsem línej zastavit a po silnici udělat pár kroků. (Třeba když přijde v lednu okluzní fronta přes zmrzlý podklad). Před najetím na namrzlý mostek v listopadu vás ochrání hlava, nikoli sledování venkovní teploty.

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 18:32:17     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvuk motoru
    Blinkry samy ano, ale to cvakátko je přesně nač dobré?

    Se zbytkem souhlas naprostý.

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 18:36:02     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvuk motoru
    No cvakátko v některých autech upozorní (jiným rytmem) na prasklou žárovku. Tam to pak smysl má. Jinak stačí klidně ty žárovky. Já se stejně orientuju prstem podle polohy páky. Na palubku nekoukám vůbec, to by měl dělat druhej pilot. Já se věnuju řízení. :))))

     
    Komentář ze dne: 17.04.2014 09:01:13     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvuk motoru
    Cvakatko upozorni jinym rytmem? Pokud praskne zarovka, tak se vlivem snizeneho odberu rele blinkru rozjede rychleji. Je to stejny, jako kdyz tuzingar da LED zarovky a pak resi, ze blinkry skoro nezhasinaji 8o)
    Jinak je videt, jak kabriolety vedou peloton pred rakvema, protoze v obou mam venkovni teplomer, ktery v hednom aute rozblika cislo teploty od teploty +3 az 0, druhy v tomto rozsahu rozsviti oranzovou, neoslnujici kontrolku (prumer asi 1,5mm). Obe auta taky maji zvukovou signalizaci blinkru, ale u obou jen potichu mlaska, takze ani jednomu v tomto smeru nelze nic vytknout.

    8o)

     
    Komentář ze dne: 17.04.2014 09:24:39     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvuk motoru
    To zrychlování blinkrů při prasknutí žárovky mívají i auta, kde se blikání řeší čistě elektronicky a ne bimetalovým přerušovačem.

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 18:35:05     Reagovat
    Autor: ... - ...
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Zvuk motoru
    Moje blikace cvakaji dost potichu - kdyz mam stazeny okna a neplazim se krokem, nebo kdyz mam pustenou hudbu, vetsinou je stejne neslysim. Zato varovani pred moznym naledim pipa hlasite jak hovado, reaguju na to podobne jako pan Rimmer. A navic je to uplne k nicemu, protoze ten teplomer, podle kteryho se to varovani ridi, ukazuje uplny hausnumera.

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 18:47:57     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Zvuk motoru
    O něco lépe. Signalizuje to něco, co jsem sám spustil. S tím problém až tak nemám. Pravda je, že cvakání by si to mohlo odpustit. Dříve (prvním autem byla Š100) tam býval bazmek, který při mechanickém spínání zároveň vyluzoval zvuk. Proč je to i v moderních autech, kde je zvuk "dodělán" elektronikou, také nechápu. Ale zřejmě je na to nějaký předpis a nikoho dosud nenapadlo předpis zrušit. A asi ani nenapadne, spíš se dočkáme toho, že bude povinné i to teplotní kurvítko.

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 18:57:48     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvuk motoru
    Ono když jsme u toho, je opravdu hodně špatně to, že se (AFAIK jen a jenom vinou debilních předpisů, technicky by to naprosto žádný problém nebyl) nedá vypínat ABS :( Takhle třeba na šotolině je to opravdu enormně nepříjemné...

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 19:06:39     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvuk motoru
    To je další věc. A jistě bychom jich nalezli ještě celou spoustu.

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 20:37:14     Reagovat
    Autor: ptak - ptak
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvuk motoru
    vám vadí, že na šotolině nejde vypínat ABS? Mám pocit, že to ťukání, co vám vadí, to není od blinkrů, to buší vaše sportovní srdce. :-)

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 21:25:19     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvuk motoru
    ABS sa da vypnut v pohode - vytiahnutim poistky. Alebo Vam bude auto hadzat kadejake idiotske varovania?

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 21:32:15     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvuk motoru
    Což je poměrně dost nepraktické ve chvíli, kdy vjedu na sypké a potřebuji zastavit, abych mohl vyměnit pojistku, a tak mohl bez ABS bezpečně a pohodlně zastavit :P

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 21:39:20     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvuk motoru
    Připojit na vhodné místo v okruhu vypínač snad zvládneš, ne? I kdyby to mělo být jen do série s pojistkou.

    Osobně v tom zase takovou výhru nevidím. Užitečné to bude v pár specifických situacích a pořád řešit, zda taková už nastala nebo ještě ne...

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 21:45:42     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvuk motoru
    Jasně, že se to dá podomácku upravit, o tom není sporu.

    Hodí se to typicky při sjezdu s mírného kopce v něčem hodně sypavém. Tam i ABS RR, jež je -- a to nutno přiznat, komu čest tomu čest -- naprogramované velmi rozumně, brzdnou dráhu dost nepříjemně prodlouží, oproti okamžitému zablokování všech kol.

    (Ono realisticky, nejspíše by to asi chtělo tlačítko někde na volantu, spíš než přepínač. No uvidíme časem, až bude pokdy a také až budou tititi na nějaká další vylepšení... A propos, to mi připomíná, mail „možno-li“ dostals?)

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 22:03:31     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvuk motoru
    No nevím. U starších systémů ABS by to asi prošlo, ale novější kombinované s ESP se nebudou správně inicializovat, když se zapnou za jízdy.

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 22:15:55     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvuk motoru
    Pokud by to mělo sloužit takto sporadicky, pak by lepší než přepínač byl tlačítkový spínač (rozpínací). Pokud by to člověk nezmáčkl ... hlavně by to nezapomněl pod kopcem zase zapnout:).

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 22:25:56     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvuk motoru
    (Vy dnes máte chvat a nečtete závorky, že? ;))

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 22:49:25     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvuk motoru
    :) Polepším se!

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 19:31:22     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Zvuk motoru
    Přesně tak, budíky skenuju tak nějak průběžně a jak je venku, tam svítí neustále.

     
    Komentář ze dne: 16.04.2014 23:09:04     Reagovat
    Autor: dup - dup
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Zvuk motoru
    to nic není, mnohem horší je pípnutí že dochází kapalina ostřikovačů. Když je hladina těsně nad čidlem, pípá to při projíždění zatáčkami a to bych to teprve prohodil oknem :)

     
    Komentář ze dne: 24.04.2014 14:13:09     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Zvuk motoru
    Prostě Bratwursttechnikwageny...

    Komentář ze dne: 14.04.2014 13:55:51     Reagovat
    Autor: minda - Neregistrovaný
    Titulek:
    pokud vam sterac nechava smouhy, pravdepodobne raminko dostatecne netlaci gumicku k oknu. predvcirem jsem se nad tim podivoval a nakonec jsem proste raminko rukou priohnul vic k oknu a voiala, smouhy jsou pryc (nemam passata)

     
    Komentář ze dne: 14.04.2014 13:59:24     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re:
    Takhle jsem kdysi léčil zadní stěrač u firemní oktávky - marně. Jelikož jsem to pak dával do servisu (nějaká pravidelná kontrola), řekl jsem ať se na to taky podívají, podívali se a opravili, nejspíš vyměnili pružinu.

    Komentář ze dne: 14.04.2014 23:01:32     Reagovat
    Autor: Otto - Otto
    Titulek:
    Mám něco lehce podobného (2007 Variant, 8 ventilů), jen v dobové plné palbě (= Highline, 12 x airbag, střešní okno, DSG, kůže, navi, masážní vyhřívaná sedačka, xenony, zakázková muzika (btw žádný zázrak, ale jsem v tomto ohledu profesionálně deformovaný, muzika mě živí) a spousta dalších pitchovin které téměř nepoužívám) a jezdím s tím zhruba rok (cca 15-16tkm).

    Určitě to není špatné tzv. rodinné auto! A do kufru se vejde i 12 pytlů mulčovací kůry z Bauhausu. Přední sedačky pohodlné, vzadu jsem nikdy neseděl, takže nemůžu soudit. Sedí tam jen děti a líbí se jim stoleček s držáčkama na nápoje, chroupají Pringles, koukají na DVD a nestěžují si.

    Na dálnici, na dovolenou ve 4-5ti lidech do Rakouska, Chorvatska atd. ideální volba. Nudné na řízení, určitě ano. Ale na nenudnou jízdu mám druhé, nerodinné auto.

    Rozdíl DSG vs. ZF je jako traktor vs. letadlo. Ale víceméně to funguje a řadí celkem příčetně. Závady za 1. rok - uhnilé ramínko zadního stěrače, pak výměna předních stěračů, olej v motoru, filtr. Drobnou autonehodu mé ženy (pomuchlaný zadní blatník a dveře) nepočítám.

    Hluk.... no, slušně odhlučněné to určitě není. Rychlost na dálnici cca 180 GPS lze vnímat jako zcela komfortní a bezpečnou. Rychleji u nás nejezdím a do Reichu jsem s tím zatím necestoval.

    Zásadní výhrady vlastně žádné, akorát cca 1 x za měsíc se stane taková divná věc.... když parkuju a vypínám motor, sjedou mi všechy 4 okna o cca 10 cm. Netuším, čím to je... Any help??? dlouhej mocnej dick / schwanz :-).

    Komentář ze dne: 16.04.2014 15:44:50     Reagovat
    Autor: Hrosan - jhk
    Titulek:Taky existují špatné kusy (motory)
    Dobrý den, rád jsem si přečetl zkušenosti autora, protože u nás v rodině (švára) máme s tímto autem - motorem naprosto opačnou zkušenost - kdyby se toho zbavil hned po prvních problémech, mohl si ušetřit spousty peněz a starostí. Ten motor se mu podělal už asi tak třikrát, vždy oprava za velké peníze (naposled snad 100t Kč, čas musel stát než si mohl dovolit opravu, a poté zas teď o víkendu hláška "motor do servisu" na přístrojovce - černý dým z výfuku, klepání od motoru - byl jsem spolujezdec, po klidné jízdě necelou hodinu po dálnici (prý zase vstřiky, nevím, naposledy mne nechala stát Škoda 105L :-(. Proti jeho druhému autu - Octavii staré 1,9 TDI, která má už nalítáno bez závad třičtvrti milionu km je Pasat sice hezké auto, ale ten motor - no, třeba jen jeden jediný špatný kus, co já vím? Prostě jsem moc rád, že jsem si to od něj svého času nekoupil, a zůstal tehdá raději u bezproblémové Felicie.

     
    Komentář ze dne: 17.04.2014 12:22:41     Reagovat
    Autor: FirkaJ - JirkaF
    Titulek:Re: Taky existují špatné kusy (motory)
    No, já mám známého co si furt kupuje pašíky. Sice na ně nadává, ale jakoby jiné auto nebylo. Nadává na elektriku, že se nedostane pod 10l/100km a nechápe jak s tím ůže někdo jet za 5l.
    No a pak se mezi řečí dozvím že tam má přidaný 2 turba, nebo že onehdá když jel s vlekem a lodí na něm od móřa, tak na něk kdesi v kopečku dotírala jakási A6, tak že prý na to teda šlápnul a loď za ním plápolala a A6ka daleko za ním...

     
    Komentář ze dne: 17.04.2014 12:42:12     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Taky existují špatné kusy (motory)
    Třeba předtím jezdil Range Roverem ;–)

     
    Komentář ze dne: 17.04.2014 13:13:59     Reagovat
    Autor: FirkaJ - JirkaF
    Titulek:Re: Re: Re: Taky existují špatné kusy (motory)
    To sice nemohu vyloučit, ale pochybuji, protože by s jeho některými způsoby využití (třeba to tahání lodě) si asi nějakého buď nechal, nebo v této kategorii zůstal..
    Ale to on ne. Vyjde nový pašík, už tam posílá objednávku "fplný palbě" a jak dorazí, tak jde ten předchozí z domu. Než uňahňají dalšího, tak tam má tak 300tkm, motor na výměnu a zbytek jak nový. Onehdá když vydali takovou tu ošklivou variantu s těmi divnými předními světly tak na něj čekal a čekal a už pak prskal že na pašíka prdí, si koupí A6, 3.0 a stejně byl pašík zas.

    Komentář ze dne: 17.04.2014 13:04:38     Reagovat
    Autor: Martin - Martin-jhfrttd
    Titulek:Měl sis koupit Mazdu 6
    a nemusel si jezdit v těžkém a nemotorném holobytě. Výběr BMW, Mercedes a VW ukazuje o co ti šlo - o "prestyž", tak proč se snažíš něco popisovat? Zvenku bylo logo VW a to je hlavní ne? Přitom jen, to, že má auto 3x denně reklamu na Nově z auta nic prestižního nedělá, a to i když Karel a Pepa a 90% reklamožroutů si myslí opak.

     
    Komentář ze dne: 17.04.2014 13:24:04     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Měl sis koupit Mazdu 6
    +1

     
    Komentář ze dne: 17.04.2014 21:06:17     Reagovat
    Autor: pepa_u - pepa_u
    Titulek:Re: Měl sis koupit Mazdu 6
    Hehe, no nahodou toho kouzelnika treti kategorie znam. Vzhledem k tomu, kolik v tom "holobyte" travi casu na dalnicich kde "sky is the limit", tak se nedivim, ze se koukal po silnem, pohodlnem aute. Prestyz je mu ukradena a ubezpecuju Te, ze tam co caruje Nova nevysila ;-)

     
    Komentář ze dne: 17.04.2014 23:01:59     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Měl sis koupit Mazdu 6
    Kdyz se dival po silnem a pohodlnem aute, tak proc sobe zakoupil Prassat?

     
    Komentář ze dne: 18.04.2014 18:15:54     Reagovat
    Autor: pepa_u - pepa_u
    Titulek:Re: Re: Re: Měl sis koupit Mazdu 6
    Pokud vim, tak mohl vybirat pouze ze stroju nemecke vyroby (nejake pravidlo te jeho carodejnicke dilny). Ale zeptej se Boba osobne :-)

    Komentář ze dne: 19.04.2014 12:18:33     Reagovat
    Autor: chase - Neregistrovaný
    Titulek:Prumerna rychlost
    "Při mých dálkových cestách při průměrné rychlosti 120-130 km/h..."
    To jezdite zasadne po Autobahnu mimo spicku, ne?

     
    Komentář ze dne: 19.04.2014 12:40:15     Reagovat
    Autor: LeMiserable - LeMiserable
    Titulek:Re: Prumerna rychlost
    Záleží, jaký vehikl má člověk k disposici a v jakou denní dobu se přemisťuje. Máte-li kupříkladu Renault Thalia 1.2i a řízení letového provozu hlásí volno, lze prý dosáhnout i průměru 150 km/h. Akorát při přistávání na runwayi nesmíte příliš mačkat na brzdový pedál, poněvadž potom by do vás mohl narazit interceptor většího kalibru. Přeci jenom, bubnové brzdy jsou bubnové brzdy.

     
    Komentář ze dne: 19.04.2014 14:55:21     Reagovat
    Autor: Hans-Paul - Hans-Paul
    Titulek:Re: Re: Prumerna rychlost
    Bubnové jako kotoučové, prostě se kousnou a nepustí a je to:-).

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.