D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Zkušenosti: Opel Astra G 2.0 DTI
    (ze dne 28.09.2009, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 28.09.2009 21:47:06     Reagovat
    Autor: audis - audis
    Titulek:čistý design
    Ten čistý výkresový design je vážně nadčasový. zdalky je to auto dnes nuda, zblízka hezky polohranaté. a ne ty ujeté roztodivné křivky ala Fabia, Renault apod. Ano, další generace pro mě ještě není okoukaná. Možná že je už další, ted nevím.

    Komentář ze dne: 28.09.2009 22:57:16     Reagovat
    Autor: BK - Neregistrovaný
    Titulek:Astra G
    Mel jsem asi pred peti lety moznost pouzivat cca rok a pul soubezne Astru G 1,6i 16V a Vectru B 2,0i 16V, obe rok vyroby 2001 a petidvirka. Vectrou jsem jezdil dlouhe vzdalenosti mezi NL a Prahou, Astru jsem pouzival vetsinou na jizdy po CR a SR. Vectra byla vyborna na delsi dalnicni trasy, nicmene i pres jeji skoro plnou vybavu (CDX) jsem vzdy rad presedal do Astry ktera nemela ani klimu... Jizda s ni byla pro me daleko vetsi radost. S Vectrou jsem najel 80tkm, s Astrou 60tkm bez jedine zásadní zavady.

    Komentář ze dne: 29.09.2009 11:34:53     Reagovat
    Autor: týpek - týpek
    Titulek:
    "Novější provedení téže jednotky bylo označované Twinport se montovalo do verze H a mělo výkon 77kW, prý už těmito problémy netrpí".... A kurva, že trpí.. Mám teď k užívání 3/4 roku astru H fkombajnu s tímhle motorem a do 3500 otáček je to dřevák, nad 3500 je to hlučnej dřevák. Rozjet se to dá, ale při jakýchkoli otáčkách se nedostavuje nic co by se dalo nazvat výkonovým maximem, Astra s tímto motorem nemá absolutně žádnou šťávu. Těsně předtím, jsem měl nějaký měsíc krátkou verzi háčka s 1,4 16V (66kW) a to byla jiná kávička. Sice asi zrychlení bude stejné, nebo horší, ale ten motor je lepší- jak pocitově, tak chodem, ale především tím, že člověk věděl co se bude dít v určitých otáčkách. U 1.6 je všechno fuk, nejede stále stejně. Exteriér a interiér Háčka jak říkáš - vzhledem šílená plechovka, praktická stránka kombajnu super (co projde dírou to se zarazí o přední sedáky, žádný boj o litry, ale krásná rovná a praktická plocha), podvozek nezáludnost sama, ale za tu palubku se střílnou = pazoury ufiknout (H i G). Jinak naprostý souhlas. Astra G je za ty peníze vynikající volbou, ale ten chrochtomotor... (osobně bych volil 1.8 16V - tuším, že do G se montovala verze 85 a 92kW, oba jsou dynamikou někde u dvoulitru a i spotřeba se dá udržet v rozumných mezích, v Zafiře mi 92kW benzín žere 7,5-8l v kombinaci 50:50 a to je těžší a krabicoidnější) no každýmu svoje..

    Komentář ze dne: 29.09.2009 12:58:35     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Focus?
    Můžu se zeptat co tě vedlo k závěru "nechceme focuse"?

     
    Komentář ze dne: 29.09.2009 14:22:47     Reagovat
    Autor: Fss7 - fss
    Titulek:Re: Focus?
    Rezne skoro jak felicia.I přes super vzhled a jízdní vlastnosti je to dost zásadní chyba-zvláště pro toho kdo kupuje auto staré 8 a více let..Nevím jak tu korozi mohli tak zanedbat,ještě trochu přidat na kvalitě zpracování interiéru,a mohlo jít o jasnou volbu v nižší střední.Těžko pak argumentovat že Focus je lepší skoro ve všem než Golf IV,když už s ním jedu potřetí na výměnu zrezlejch dveří.A G IV fkorozi sem zatím neviděl a ani o něm neslyšel.

     
    Komentář ze dne: 29.09.2009 14:34:08     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Focus?
    No kdybys kupoval auto ne 8, ale 7 let starý, už to bude focus po faceliftu, kterej (prej) rezne o dost míň.

     
    Komentář ze dne: 29.09.2009 14:50:33     Reagovat
    Autor: sova - sova
    Titulek:Re: Re: Re: Focus?
    muz upotvrdit, vybirat se opravdu vyplati verze az po fl, ktera ma oboustranny pozink. takto starych auta znam nekolik a zkusenosti potvrzuji, ze antikorozni ochrana zabrala

     
    Komentář ze dne: 29.09.2009 14:55:21     Reagovat
    Autor: Fss7 - fss
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Focus?
    No,já četl na focus clubu že rezne i fII,nevím co je na tom pravdy,ale přece si nebudou v klubu pomlouvat vlastní auta.Focuse sem moc chtěl,ale ta koroze byl jedinej důvod,proč sem ho nevzal,byl sem ochotnej překousnout i ten prapodivnej interiér:-o

     
    Komentář ze dne: 29.09.2009 15:24:39     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Focus?
    Ono záleží na tom, CO na autě rezne. Některý věci prostě zreznou rychle. Na tom focus klubu právě píšou, že karoserie FF2 nerezne. Zato reznou věci jako některý šrouby nebo části podvozku, což je ale tak nějak normální, pokud se s autem jezdí.

    Pak se tam někomu objevila koroze u gumový průchodky k pátejm dveřím, což může bejt problematický místo u všech aut.

     
    Komentář ze dne: 01.10.2009 20:14:09     Reagovat
    Autor: Vasek - Vasek
    Titulek:Re: Re: Focus?
    Rezte jenom stara verze do roku 2001 pak no problem.

    A ani u strae verze to neni nic extremniho, reznou spodni hrany dveri, kde to nevidis, dokud si k autu nelehnes a lemy prednich blatniku.

    Staci nebyt osel a ty hrany stetkou natrit, problem solved.

    Kdyz uz je blatnik hodne chytly, novy stoji 650 Kc, zadna hruza.

    Komentář ze dne: 29.09.2009 22:53:05     Reagovat
    Autor: Bubik - Bubik
    Titulek:No, upřímně řečeno, věta
    ......Je to asi tak, že vozy od GM jsou trochu od sekery. Sice nezklamou, ale taky nepotěší, prostě dělají svoji práci....... je možná větší ocenění, než dfens myslel. Je na trhu spousta aut, co sice oko opticky potěší, nevržou, mají plavnou houpavou jízdu, schované výfukové trubky, lépe odhlučněný interiér a měkké plasty všude kol řidiče, ale práci moc nezastanou. Na silnici jančí, v zatáčkách moc nedrží, řízení nekomunikuje, elektronika občas stávkuje.....služební Avensis Kombi dvě generace zpátky byl toho zářným příkladem

    Pak jsem měl Vectu B a nyní používám Signum. Model 2007. Uvnitř je designersky VELMI technicistní, plasty tvrdé, zadní posuvná sedadla občas zamlátí (u nás, v Německu nikdy) - pověstné katování kostů je na tom autě dost vidět. Ale jede výborně, sedí na silnici jako přibité, zvláště když se zapne sport režim, kdy auto zvrdne na tlumičích i na volantu, na motor si nestěžuji (americký 2,2 benzin), výbava vyhovující, všechny ovladače na svém místě a řidičem lehce dosažitelné....jistě že jsou lepší auta, ale zase za ty peníze.......

    Mimochodem když jsem pár týdnů jezdil s jinou značkou, nejvíce jsem postrádal informační dokonalost Opela - jde o jedny z mála aut ve střední a nižší střední třídě, kde bordcomputer nejen standardně hlásí teplotu za oknem, ujeté km a (někdy) dojezd, ale hlídá i takové věci, jako olej, vodu v ostřikovači, brzdovku, tlak v pneu, všechny žárovky od 5W včetně apod. Na což si řidič rychle zvyká, protože mu nejen nedojde za podzimní plískanice voda v ostřikovači, ale také mu nehrozí pokuta od pachů za nefunkční brzdovky. Což jsem v podobném (pravda širším) rozsahu zažil pouze u BMW

    Jo a ty dfensovy hlášky o žárovce (Check left brake light) se mi objevily taky - ač žárovka svítila, byl její odpor vlákna mimo toleranci. Chcípla za necelých čtrnáct dní večer na dálnici......kdybych ji vyměnil hned, nemusel jsem ji pak měnit za tmy u pumpy.......

     
    Komentář ze dne: 01.10.2009 15:12:25     Reagovat
    Autor: BurtonBell - Burton Bell
    Titulek:Re: No, upřímně řečeno, věta
    pravda pravdouci.... za lonsky rok jsem najezdil 140 000 km s Vectrou caravan 1,8ecotec 103kW a nemam tomu autu co vytknout. Strohy a prehledny interier bez picovin, mraky mista jak pro posadku tak naklad a kdyz se clovek podival do auta patymi dvermi, mel pocit, ze cuci do tunelu (taky ma vectra skoro 5 metru). Na silnici nezaludna, citelna, akorat pri rychlejsi jizde v zatackach se holt ozvala delka auta (zvlast kdyz jsem mel v kufru neco tezkyho, chovalo se to spis jak parnik, nez auto). Ecotec 1,8 103kW prima motor s agilitou dvoulitru, jen mi chybel sestikvalt, obzvlaste pri mych cestach do Francie... Snesl bych to v sinejsi verzi, ale na jezdeni do prace to slo.

    Palubni pocitac me nejprve trochu prudil se svym upozornovanim na vsechno (washer fluid, break light, low beam, high beam...), ale kdyz si na to clovek zvykne, zjisti, ze nemusi myslet na kazdou blbost a ted mi to chybi.

    Osobne byl pro mne Opel velmi prijemnym prekvapenim po predchozich letech iracionalniho opovrhovani touto znackou z me strany

     
    Komentář ze dne: 02.10.2009 11:12:55     Reagovat
    Autor: Praetorius - XIV
    Titulek:Re: Re: No, upřímně řečeno, věta
    Ten tunel (hangar) byl jeste markantnejsi u Omegy, ale po peti letech s Vectrou C (V6 CDTi, automat) taky nemuzu prohlasit, ze by to bylo "zpraseny auto", nevim, jak na to nacelnik prisel.
    Palubni pocitac mi za tu dobu hlasil uz kde co, ale vzdycky to byla pravda a kdo touzi po tom, obchazet pred kazdou jizdou auto ve stylu "sterace stiraji", at ta hlaseni proste ignoruje.

    Minuly tyden jsem v autosalonu prolezl od podlahy ke stropu Insignii ST, ktera Vectru koncem roku vystrida. Pod sukne ji neni videt o nic vic, nez ostatnim autum stejne tridy bezne viditelnym na silnici, treba takova C-Klasse toho ukazuje jeste vic. Ze by soudruzi ze Stuttgartu udelali chybu? Tady se taky nacelnikovi divim, kde se jeho antipatie berou.

    Gayprvky jsem si vyzkousel pri testovaci jizde:
    - zobrazovani znacek, kolem kterych auto projelo - funguje pekne na zakazy predjizdeni a rychlostni limity - hodi se v situaci, kdy jeden prijede na dalnici ke znacce 'konec omezeni' a marne vzpomina, jake omezeni to bylo, ale neobjednal jsem to
    - "antichrapal" - pri najizdeni na plnou caru to pipa, kdo casto pri rizeni podrimuje, uvita. Nepotrebuju
    - parkovaci pilot - krome standardniho pipani vepredu a vzadu to zobrazuje, jestli se auto vejde do mezery a ukazuje, kdy se ma kam otocit volantem pri couvani tamtez. Pipani je u takoveho kombiku urcite potreba, pokud clovek nebydli ve Francii, kde je to jedno, jesli udelas sousednimu auto bouli nebo ne. O vlastnim laku nemluve. Ten zbytek stoji jen asi 140 EUR navic a muze se hodit v pripade, kdy s tim skoro petimetrovym monstrem ma zaparkovat treba manzelka.
    - radio s navigaci DVD800 - prehravani mp3 z DVD disku jsem zatim nikde jinde nevidel, USB a aux-in se taky hodi, asi budu gay.
    - antena ve forme zraloci ploutvicky se muze zdat jako gayprvek, ale jen do prvni navstevy mycky.
    - elektricky otvirane a zavirane dvere do kufru jsou urcite vyrazny gayprvek, ale v tomhle pripade budu radsi gay, nez mit na dverich od kufru stopy prstu v prachu, jako to maji sousedni auta na parkovisti

    Sumarum: Za ty prachy stejnou vybavu a komfort nikde jinde nesezenes, nemluve o tom, ze se Oply ze znamych znacek i nejmin kradou.
    Samozrejme, pokud se jezdi jen obcas 30 km k babicce, staci i nejaka ojeta alfa. :-)

    Komentář ze dne: 30.09.2009 10:19:41     Reagovat
    Autor: mariob - Neregistrovaný
    Titulek:2.0 DTI
    Ja chcem len dodat nieco k tomu motoru. Dostala sa mi do ruky astra 2000, ktora mala nebehanych okolo 400 tis. Ja sam so na nej urobil za 9 mes. asi 45 tis a absolutne bez problemov, az na zhavice, ktore som musel vymenit, pretoze v Poprade pri - 20°C mi to na jeden zhavic uz nechcelo nastartovac.

    Komentář ze dne: 30.09.2009 12:41:47     Reagovat
    Autor: SKY - Neregistrovaný
    Titulek:Astra 20 DTI
    Vyborny auto, akorat mi to po ujeti 90tis. zacalo zrat olej...a to 1litr na 1000 km.....tak šla z domu. Pry to bylo u těchto motoru norma. Tak nevim

    Komentář ze dne: 14.10.2009 12:57:42     Reagovat
    Autor: Pavel - Neregistrovaný
    Titulek:Astra jo!
    Jo, Astra G je solidní auto a díky pověsti předchozího F modelu se dá sehnat levně. Jinak pro ty kdo by chtěli koupit ojetinu: Brát motor buď 1.4-sice slabý ale spolehlivý, nebo 1.8 - jede super a je taky spolehlivý a spotřeba je taky ok. 1.6 74kw Ecotec jede dobře ale některé žerou olej, čili tuto motorizaci brát jedině pokud ten konkrétní kus znáte-známý, z rodiny atd... Nebo pozdější model 1.6 twinport 77kw, ten v G Astře narozdíl od H jede taky slušně. Jinak u tohohle auta velmi oceňuji podvozek-je tak akorát. Žádný trakař jako třeba fábie, ale zase žádný francouzský parník. Celekem pohodlný, ale ještě jistý. Vůbec celkový dojem z ohybu tohohle auta je velmi příjemný-čloěk má pocit, že má vůz pod kontrolou. Jezdil jsem předtím meganem a pežotem 406 a to se nedá srovnat, tam člověk zatočí volantem a auto se chvilku rozmýšli, laškovně zavlní a pak teda plus mínus poslechne, Astra dělá takovej pevnej kompaktní pocit. Dále musím ocenit kufr u kombíka-velkej, praktickej-nedávno jsem rodičům vezl plynovej sporák-starou mora kraksnu-pohoda. Sice to nemá žádný velký vychytávky jako třeba u WWW, kde je na každou pitomost speciální vyfikundace, ale je to jednoduchý, účelný... Takovej dělník Kdo potřebuje něco lacinýho praktickýho, tak ten kombajn je dobrá volba. Slabý místo vidím v tom, že to má blbě vyřešenou oblast okolo víčka nádže a tankovacího hrdla-zevnitř se tam na tý hadici usazuje bláto od kol a zevnitř to pak hnije a pak to orezne okolo toho hrdla-jde to dobře vidět-možná nějaký podběh by to spravil. Interiér je nuda-nějakou dobu jsem se s ním sžíval, je to takový krematorium, ale na druhou stranu je to opět jednoduchý, funkční, přehledný, ale nevypadá to lacině jako když se kouknete třeba do Logana. Pokud bych si teď chtěl koupit obyčejný auto na přesun a drobné práce a chtěl bych ho mít co nejdéle, tak Astru G bych zahrnul do výběru, i když je to starej model-ale co tam není, tak se nepokazí, je to jednoduchá koncepce. No a funglovka stojí třista z místa, což na ne-mini auto je super.

    Komentář ze dne: 19.10.2009 23:12:20     Reagovat
    Autor: hujer - Neregistrovaný
    Titulek:astra gé
    Astra gé combi:

    - je o 18 cm! kratší než oktávka
    - má rovnou hranu kufru, né žádný bazén jako oktávky a vleze do ní podélně EUROpaleta: Mnohokrát jsem v létě přijel do tiskárny, kde mi zdvižkou hodili do auta paletu a hotovo. A vedle stály vozy jako je octavia a jiné a jejich majitelé v potu tváře přeskládavali balíky do kufru...
    Stejně tak když dáváte/vytahujete bednu jablek nemusíte mít pokaždé strach, že vám rupne v zádech...
    - motory musíte trochu točit, jinak to nejede a vevnitř opravdu bída, ale když potřebujete převést pár pytlů cementu nebo zemáků, rodinu na dovolenou a moc vám nezáleží, jak auto vypadá, je to dobrá volba.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.