D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Obchodní zástupce T-mobile do domu, hůl do ruky!
    (ze dne 17.04.2011, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 17.04.2011 22:28:00     Reagovat
    Autor: Tomas - Tomas
    Titulek:
    "Můžeme si jen tipnout, jestli je zástupce neschopný idiot nebo rovnou lhář a úmyslně uvedl paní v omyl, aby nestihla podat výpověď písemně v zákonné lhůtě. "

    "C" je správně. Obchodní zástupce je lhář a paní co podepíše smlouvu na tarif který jí nevyhovuje je neschopný idiot.

     
    Komentář ze dne: 17.04.2011 23:44:16     Reagovat
    Autor: totok - totok
    Titulek:Re:
    stopro souhlasím že CÉ je správně

    naposledy pamatuji podobně pochybné návštěvy obchoďáků
    - ohledně IZIP, přičemž obchoďák byl z VZP kterou ani nemám, nicméně "to nevadí" tady to jen podepište... hnali ho psi zpět do výtahu :-)
    - ohledně televize a programů - to jsem ještě měl dosti trpělivosti a v klidu a po pravdě ho vyhnal s argumentem že byt mám pronajatý a toto je v kompetenci pana domácího který si (zde už mírná lež) to zařizuje sám...
    - ohledně montáže bezpečnostního zámku na dveře, stejná odpověď jako minule

    u toho se dostávám k jádru pudla další myšlenky, tahle nabídka totiž nevznikla samo sebou, asi tak týden předtím u nás ve vchodě sousedce vykradli sklep, i když se nic cennýho neztratilo, anžto sousedka je v doochodu a měla tam většinou tak zavařovačky s ovocem a starý krámy

    od toho odbočím na moment k tomu, že následující situace možná vznikla tichým bojkotem zamykat na noc vchod ze strany běžných nedoochodových bydlících. bojkot ne 100% a trvalý, dveře stačí zabouchnout když je zvenčí koule, nicméně logicky je snadnější je otevřít. důvodem bojkotu je hlavně dohoda že se má zamykat po 20 hodině, jenže někteří doochodci zřejmě nemají hodinky, takže když se bežnej obyvatel vrací z práce nebo nákupu nebo prostě jen vrací v 5 odpoledne a je zamčeno, tak to nasere... o to víc konkrétně mě, když v podobnou dobu jsem šel ven, nepočítaje že bude zamčeno, takže mi zůstala klika v ruce - dveře jsou protipožární, masivní, těžký, dá to strochu síly s nima pohnout... vrátím se zpět

    takže kde se jen tak "náhodou" onen obchoďák objevil? nebudu řešit. ale ukecal dvoje sousedy k montáži v hodnotě 10k
    rozumní lidé se nenechají jen tak nalákat, ale i skrz tv hovna a jiná média pořád proudí informace o podvedených lidech, i tak se nepoučí a nepoučí
    ne tak dlouho zmiňovaná kauza s masážními křesly - přesto pořád denně je vidím u nás v obchoďáku, zrovna dneska doochodce podepisoval...

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 09:02:52     Reagovat
    Autor: Jacek - Jacek
    Titulek:Re: Re:
    K zamykani vchodovych dveri: V baraku kde ted bydlim, se dvere zamykaly cely den. Upozornovala na to vtipna cedulka "Dvere zamykejte celych 24 hodin" Casem se najemnici dohodli, ze zamykani nonstop zakomponuji do domovniho radu. Nacez prisli hasici a rekli "Nasrat" Dle zakona (vyhlasky, nevim presne) o pozarni ochrane se dvere zamykat nesmi ani v noci z duvodu evakuace v pripade pozaru nebo co. Takze si na doochodce zavolejte hasice, oni jim to vysvetli a mate pokoj :)

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 09:22:49     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:Re: Re: Re:
    s důchodcema je veselo. "naši" důchodci v baráku urputně zamykali chodbičku u sklepů, kde je shodou okolností na konci hlavní uzávěr vody a hlavní uzávěr plynu (!). nepomáhalo demontovat vložku zámku (vždy se tam záhadně objevila nová), nakonec nezbylo než z obou stran odborně zlomit v zámku klíč ve stavu odemčeném. chápu, že památeční zavařovačky je nutno zabezpečit, ale čeho je moc, toho je příliš.

    dále jsme vyměnili vstupní dveře. marné bylo důchodcům demonstrovat funkci západky nového zámku, že fakt jako nejde otevřít zvenku kreditkou. ale tady zlomení klíče ve fabce nepomůže.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 09:32:55     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re:
    Nevím, co jsou to doochodci a k čemu se v souvislosti se zamykáním používají.
    Co se týče vlastních zkušeností:
    Zamykáme dům 24/365 a zhruba jednou ročně necháváme dělat velkou opravu dveřního rámu a zámkových štítů - to když stopy po páčidlech přestanou být stopami a přejdou do fáze destrukce.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 09:54:55     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    důchodci coby sousedé nebo spoluvlastníci nemovitosti v rámci společenství vlastníků bytových jednotek se používají k zamykání čehokoli kdykoli, a k zabezpečování čehokoli prostředky poněkud naivními (třeba jedni "naši" důchodci mají na garáži sbírku asi sedmi petlic a visacích zámků, ovšem petlice jsou to takové ty ke králíkárně a dají se utrhnout kombinačkami). tito důchodci sice důsledně zamykají i když jdou šest kroků k popelnici vynést koš, ale nedělá jim problémy pustit do baráku jakékoli agenty s teplou vodou.

    dále se jeden důchodce (již byt u nás v baráku prodavší) tuhle vyznamenal, když v jednom bytě praskla hadice k myčce, po schodišti zurčel potůček a zmíněný ekšpert tak obvolával všechny možné organizace místo toho aby nejdřív zašel do chodbičky ke sklepům vypnout vodu v baráku - tam ovšem zajít nemohl, neboť jiní důchodci nainstalovali do dveří k chodbičce novou vložku zámku a nerozdali ostatním klíče (a odjeli na léto na chatu). musel to až po dvou hodinách řešit majitel jednoho z proteklých bytů vykopnutím papundeklových dveří.

     
    Komentář ze dne: 19.04.2011 07:09:28     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Týýý joo!

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 19:06:33     Reagovat
    Autor: totok - totok
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    souhlasím
    to co jsem načal jsem tak nějak nedokončil myšlenkově
    takže ještě jednou - souhlasím, a klidně budu zamykat 24/365 protože je to jedině dobře - pokud se u nás stanoví takové pravidlo (nemluvě o dost dobré kontrole cizích lidí v baráku)
    škoda že to tak právě není, dveře se nedovíraj pořádně a kdo to po sobě nezkontroluje během dne, tak dává na pospas cizím otevřeno
    to nemluvím o těch, kteří jsou nebydlící u nás, takže pak může kdokoliv vejít na návštěvu, pošťačka má své klíče atd atd, ale při odchodu mu to může bejt jedno kontrolovat jestli dveře zapadly
    pravidlo bylo ale stanoveno jinak a to mě sere, že když už je teda něco stanovenýho, tak ať se to dodržuje, pak je to pravidlo na prd
    bohužel jsem jen nájemník, nemám do toho co kecat, to si musej umluvit vlastníci bytových jednotek, takže v podstatě držím hubu a krok

     
    Komentář ze dne: 19.04.2011 07:18:25     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Na celé věci je zajímavé to, že dotyční objedou ves (joo, v příkladu se jedná o řadovky, čtyřbytovky a podobně, ne o individuální rodinné domy) s páčidlem, které je podle stop na hliníkových a dřevěných ráměch ocelové, patrně jde většinou o komerční vytahovač hřebíků. Většina domovních dveří má skleněné výplně. Zatím se nikde nepokusili dostat do domu rozbitím skla.
    Podobnou zkušenost mám u dědy, který bydlí na sídlišti. Zažil několik pokusů včetně napadení s pokusem zmocnit se aktovky a klíčů, ale nikdo "nevysklil" vstupní dveře. Zajímavé. U automobilů to je naopak.
    Umí to někdo vysvětlit?

     
    Komentář ze dne: 19.04.2011 08:17:26     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    je to proti rozflákání skla nehlučné. cílem není vyštípmout zámek ze dveří, ale vyhnout nebo vadrtit futro tak, aby se daly dveře otevřít.

     
    Komentář ze dne: 19.04.2011 08:22:44     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    a ještě: sklo bývá většinou velice rychle rozflákáno v panelácích s víc než padesátkou bytů s podílem obyvatelstva práce se štítícího, kdy takový mamlas zapomene klíče při vynášení koše nebo výpravě pro cigarety a sklo rozfláká aby se dostal ke klice.

     
    Komentář ze dne: 19.04.2011 12:50:58     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re:
    U nas to na popud jedne leta mrtve duchodkyne (dvere bytu nechavala cele dny otevrene a tak ji nekdo vlezl dovnitr a ukradl penezenku ze stolu) delaji skoro vsichni - dum se zamyka od sesti do sesti a o vikendech. Dvere jsou nove, bezpecnostni, maji bzucak a v dome jsou byty, kam se splha pres vic, nez 100 schodu. Vytah neni. Krasa.

    Debilita nekterych nezna mezi. A to je jim okolo 30 - 50 let.
    A tenhle material ma volebni pravo. Taky naveliko voli zeleny.

     
    Komentář ze dne: 20.04.2011 19:00:08     Reagovat
    Autor: totok - totok
    Titulek:Re: Re: Re:
    díky za radu, zkusím si tu vyhlášku vyhledat, páč esi to tak opravdu půjde použít tak se těším na situaci kdy se něco stane a i jako "jen" nájemník a ne vlastník to budu moct použít
    mimochodem - taky mě napadlo co se stane až dojde k situaci kdy (a je jedno z jakýho důvodu) bude chtít opustit barák
    už se mi stalo že jsem musel nečekaně odjet pryč na pár hodin, takže přítelkyně měla po hodině asi odejít sama, bez klíčů, prostě mi jen bouchnout dveřma od bytu. no nevím jak by se dostávala ven z baráku kdyby zas nějakej aktivista cca v 5 odpoledne zamknul. cejtila by se trapně na někoho z baráku ťukat aby jí šel laskavě otevřít
    jo a by mě někdo nenařknul že jsem blbec a nechal jí jen tak zabouchnout byt a ne zamknout (prostě to zrovna taky bylo ve chvíli kdy jsem měl čerstvě pronajato a nevytvořil si ještě záložní klíče) tak:
    1. - sousedi doochodci na patře jsou u kukátka jen co se něco šustne na chodbě a načuhujou jak divizny
    2. a i kdyby náhodou nenačuhovali, tak vylezou za pár vteřin co by neznámýho zlodějíčka začali trhat psi :)

     
    Komentář ze dne: 23.04.2011 21:40:41     Reagovat
    Autor: Lokutus - Lokutus
    Titulek:Re: Re: Re:
    Jo, hasiči jsou pěkně fašistické svině. Na buzeraci, co jsme s nimi zažili u nás v paneláku, asi nikdo do smrti nezapomene. Podle nich je ideální vybavení domu a bytů beton, kov a sklo. Cokoliv jiného je špatné, rozumíme Vomáčka? Ve společných prostorách zakázat můžou co chtějí a je na nich vidět, jak moc je trápí fakt, že to samé nemůžou zakázat i v soukromých bytech.

     
    Komentář ze dne: 04.05.2011 23:18:36     Reagovat
    Autor: Trident - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Pro tyto pripady existuje neco cemu se rika nouzovy vychod-oteviratelny jen z jedne strany.
    U nas v baraku mame navic otevirani rfid kartou a zevnitr je mozne otevrit kdykoliv - jednostranny zamek.
    Dneska uz se delaji levne autonomni zamky i s vestavenou baterkou a neni treba mit pro dvoje dvere EZS.
    Chytremu napovez, hloupeho pretahni po papule...

     
    Komentář ze dne: 20.04.2011 10:56:51     Reagovat
    Autor: gr - greeny
    Titulek:Re: Re:
    takže kde se jen tak "náhodou" onen obchoďák objevil?
    pravdepodobne vykradena pani mela pojisteni bytu, ktere uplatnila. pojistovna pak dala echo tomu obchodakovi, protoze ma s jeho zamestnavatele dobre vztahy zalozene na dlouhodobe spolupraci.
    nebo se to obchodak dozvedel od policajtu.
    nebo si pani po vykradeni poridila lepsi zamek a firma ho pak nabidla i vsem sousedum.
    urcite me nenapadly vsechny moznosti...

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 07:50:30     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re:
    Paní nezná tyhle věci, jak se dát upéct v peci a naivně přepokládala, že když se zeptá obchodního zástupce, jak se dá zrušit smlouva, kterou právě uzavřela, že jí to tajemství prozradí. Netušila, že firma T-mobile si najímá lháře a podvodníky a dává jim školení na manipulaci s lidmi, aby sehnali co nejvíc smluv jakýmkoliv způsobem.

    A ke druhé části bodu "C": ano, paní udělala blbost, když si ani nepřečetla, co vlastně podepisuje, jinak by se totiž dozvěděla okamžitě, že je možné smlouvu písemně do 14 dnů bez problémů zrušit.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 08:59:38     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re:
    Nemam zadne zakulisni informace o tomto pripadu, takze si dovolim spekulovat - obvykle to je tak, ze samotny poskytovatel sluzby je v poradku, nema zajem podvadet, ale zada cast prodeje externi firme, a tam se to ojebava o 107.
    Sam jsem delal v callcetru, kde jsme mimo jine meli po telefonu prodavat ADSL pripojeni(je to rada let, v te dobe to nebylo uplne tak bezne jako dnes, takze metoda to byla vcelku ucinna). Moc dobre si pamatuju, jak jsme dostali skoleni od O2, lide odesli, a nasledne vedeni call centra prohlasilo : Tak, ted jste slyseli, jak by se to melo delat, tak na to zapomente, a budeme to delat po svem....
    A i kdyz jsme nijak ty lidi nepodvadeli, tak jsme to delali uplne jinym stylem, nez by si byvalo O2 pralo, a vedeni kamuflovalo ruzne statistiky a podobne, aby se kseft u nich udrzel.
    To same se dle meho nazoru deje ve velkem mnozstvi pripadu prodeje cehokoliv externi firmou. Ta dostane jasne instrukce, ktere na oko potvrdi a na oko dodrzuje. Mezi tim si to delaji po svem. Pokud nekdo zavola poskytovateli sluzby, tento ma jedinou moznost: Zeptat se externi firmy, jestli to je tak, jak si stezovatel stezuje. Externi firma to zakamufluje, zalze a rekne, ze to bylo uplne jinak. Komu ma poskytovatel sluzby verit? Principialne bude verit tomu externimu prodejci. A kruh se uzavrel...
    Nevim, jak to bylo v tomto pripade, ale nevinil bych uplne Tmobile. Sam pracuju v oboru poskytovani podobnych sluzeb a moc dobre vim, ze 9 z 10 takovychto externich firem jsou zmrdi nejhrubsiho zrna, kteri to ale prave tema zmrdima kecama uzasne "maskujou", nebot ze strany poskytovatele sluzeb s nima obvykle jedna zmrd podobny, ci alespon clovek, ktery ma pro tyto zmrdi kecy pochopeni. Malo kdy se setkam s clovekem, ktery zadava podobnou sluzbu a neni zmrd...

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 09:33:20     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re:
    Diky za vycerpavajici popis toho, co se mjfoxovi neumele pokousim vysvetlit nize.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 10:07:39     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Co se mi snažíš vysvětlit? Že za blbost se platí? To já samozřejmě chápu. Kdyby si ta paní přečetla, co podepisuje, tak by se tam dozvěděla i jak se dá vypovědět smlouva (do 14 dnů písemně, zaslat na adresu, která tam byla taky uvedená).

    Ovšem článek neměl být primárně o lidské blbosti, ale o zmrdech, kteří lidské blbosti zneužívají.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 10:29:23     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Jo, ale ti zmrdi nejsou z T-Mobile, O2 ani z Vodafone. Vycitat lze vyse jmenovanym mnohe, ale tohle ne.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 11:02:59     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Když si stavební firma najme externí dělníky (externí = na jiný pracovní vztah než HPP), dá jim montérky se svým logem a tito dělníci pro firmu budou pracovat, za případné škody odpovídá firma. Ve slušné společnosti není možné, aby nějaký Franta Picmaus udělal průser a firma dala ruce pryč a nezájem, protože "on není od nás, to že nosí naše montérky a že pro nás pracuje a dáváme mu za to peníze, to nic neznamená...".

     
    Komentář ze dne: 20.04.2011 13:20:18     Reagovat
    Autor: Pitrs - Pitrs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Zodpovědnost se v takovém případě dělí na více rovin (třeba trestní = jednotlivec = obchodní zástupce, finanční = provozovatel = T-mobile?).
    Viz. příklad z jiného soudku, kterej mě bůhví proč v této souvistlosti napadl. Když spadl most ve Studénce na vlak, tak prachy vyplatila ČD, ale škodu bude chtít po tom, kdo bude pravomocně uznán soudem za způsobení té havárie(a tím bohužel není nikdo jinej než ten dělník, kterej to ale pod pohrůžkou ztráty zaměstnání udělal na příkaz stavybvedoucího, kterej šetřil majiteli firmy pod pohrůžkou ukončení pracovního poměru prachy. Tento majitel zase musel cenu srazit dolů, jinak by zakázku nedostal, bo by nebylo na korupci, a dostaneme se sice zase na vrchol (zadavatel a provozovatel spadající pod ČD), ale je to začarovanej kruh.. Nebo ne ? :)

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 09:57:14     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re:
    Hele, mně je úplně jasný, jak to v praxi funguje. Jenže když si dotyčná zákaznice stěžuje na infolince Tmobilu, kde jí potvrděj, že v tomhle případě smlouva půjde zrušit, ať nic neplatí, ať pošle písemnou stížnost atd. a následně jí stížnost zamítnou a posílají faktury, upomínky a účtují penále..., tak to už není jenom o nějaký externí zmrdifirmě.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 10:31:17     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Docela rad bych slysel zaznamy tech hovoru.

     
    Komentář ze dne: 20.04.2011 13:22:56     Reagovat
    Autor: Pitrs - Pitrs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Ten asi neuslyšíš. Pokud jsi někdy volal do větší společnosti, tak sis určitě všimnul, že místo "Váš hovor je nahráván" teď zní právnicky lepší "Váš hovor MŮŽE být nahráván".
    Takový hovor se pak logicky najde jen tehdy, pokud je to v neprospěch zákazníka, nikoliv naopak :)

     
    Komentář ze dne: 20.04.2011 18:22:41     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ja si vsechny svoje hovory nahravam automaticky sam, kdyby kvuli nicemu jinemu, tak kvuli informacim, ktere si treba nemam v tu chvili jak poznamenat, tak se k nim pak holt vratim na zaznamu.

     
    Komentář ze dne: 20.04.2011 16:32:11     Reagovat
    Autor: P. - Paranoik
    Titulek:Re:
    Tak přesně tohle napadlo během čtení i mě :D Každopádně stručná pravidla ze závěru bych trošku upravil:

    - Jestliže vám někdo tvrdí, že dostanete něco zadarmo, nevěřte mu. Chtějte zboží pěkně do ručky, oproti podpisu smlouvy. Obchodní zástupce JE kouzelný dědeček, když chce prachy (=podpisy), dokáže i neuskutečnitelné.

    - Každý dáreček je úplný šmejd, zjistěte si, jak je to s případnou zárukou, či zda budete platit za primární službu další dvě dekády, i když dárek, jehož hodnota měla cenu služby xnásobně převýšit, fungoval dva dny. Jak to bude v okamžiku, kdy chcete odstoupit od smlouvy a dárek už je dead, přestože jste se ho ani nedotkli? VŠECHNO PÍSEMNĚ.

    - Proč se tomu sakra říká dárek, když je to neoddělitelnou součástí placeného balíčku? Dostáváte dárek za podpis nebo ke zboží, nebo k čemu? Proč ho teda musíte vracet? Pokud dárek není ve smlouvě, uzavřete smluv klidně deset, a hned je zrušte. Pokud je to dárek pro vás jen tak, berte dárek a jděte.

    - Smlouva uzavřná na ulici (nebo i zástupcem doma) pro vás není výhodná. NIKDY. Zapomeňte na to. Neohlížejte se, nezastavujte. Jestliže se pod cokoliv podepíšete, bude vás to stát prachy, čas a nervy.

    - Na časově omezené akce lze odpovědět jedině správně tak, že na penězích vám nezáleží a klidně počkáte. Oželíte ten luxus za hodinu končící výhodné ceny oproti možnosti prozkoumání zkušeností s daným výrobkem či produktem.

    - Každé obchodní jednání se zahajuje výměnou vizitek (tedy každé obchodní jednání, kterého jsem se já kdy účastnil a to i se soukromníkem). Jako soukromá osoba logicky nemusíte, pokud vizitky druhá strana nemá, nasrat.

    - Smlouvu s AAA fontem nepodepisovat nikdy, vždycky očíslovat strany (případně zkontrolovat pořadí a počet), označit první a poslední. Zjistit zda ke smlouvě nepatří nějaké dodatky, přílohy, neodkazuje se na podnikové dokumenty.

    - Nechte si smlouvu zabalit k vyplnění domů, že se stavíte později.

    Obchod na ulici je psychologická hra. Buď ji začněte hrát s tím, že chcete vyhrát, nebo se na to vyserte.

    Komentář ze dne: 17.04.2011 23:32:56     Reagovat
    Autor: Seki - Neregistrovaný
    Titulek:Slabší chvilka a zázrak
    Mám podobnou zkušenost, leč přeci jen odlišnou. Jednou jsem měl také slabší chvilku a podepsal sem výhodný kredit (nikoliv paušál jak jsem se 5x ujišťoval). Mobil příliš nepoužívám, tak jsem na věc zapoměl.Samozřejmě do doby než přišel první papír s tím co mám zaplatit. Situace se opakuje - 14 dní jsem promeškal, každý telefonista - jiné informace. Půl roku jsem vztekle vzdoroval a nakonec to uhrál na banalitu - radím všem to zkusit pokud se nachytají. První žádost o zrušení jsem zapoměl vlastnoručně podepsat. Jako odpověd mi přišlo že jediný důvod, proč nelze zrušit smlouvu, je to že není vlastnoručně podepsaná, nikoliv to že vypršelo 14 dní. Happy end, a hromada dobropisů.

    Komentář ze dne: 18.04.2011 01:12:28     Reagovat
    Autor: kujon - kujon
    Titulek:
    K tomu poslednímu odstavečku - kdysi, za ranných dob Oskara, to prý tak opravdu fungovalo. Prostě a jednoduše jste si objednali ten nejdražší tarif, k němu nějaký echt foun, zásilku přijmuli, zaplatili 1000ká, SIM zahodili a telefon obratem ruky násobně dráž prodali.

    Komentář ze dne: 18.04.2011 03:28:46     Reagovat
    Autor: waverley - Neregistrovaný
    Titulek:selský rozum
    Myslím, že stačí pouhé použití selského rozumu, neb i prodejce musí být z něčeho živ, tudíž mu poskytovatel služeb čí zboží musel slíbit odměnu nebo provizi. Každopádně se dá produkt získat levněji! Pro lid s absencí selského rozumu rada:Vyhazujte je všechny hned jak otevřou pusu, nedostanete se k pokušení.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 05:58:57     Reagovat
    Autor: totok - totok
    Titulek:Re: selský rozum
    přesně, a nebo byt ve věku slečny v odkazu použít její styl komunikace:
    http://www.ulozto.cz/1479522/15leta-na-lince-o2-mp3

    Komentář ze dne: 18.04.2011 07:44:31     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Tohle nepochopim
    Jenom uplnej pitomec by uzavrel jakoukoli smlouvu s nejakym podomnim nebo poulicnim obchodnikem s teplou vodou. Ostatne jen pitomec by uzavrel smlouvu i pri nevyzadanem telefonatu. Ale kazdy sveho stesti strujce.

     
    Komentář ze dne: 20.04.2011 00:02:27     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Tohle nepochopim
    co na tom nechápeš? To je přece běžné, pitomec uzavře s někým smlouvu na cokoliv a nejdříve se raduje co všechno dostal zadarmo, telefon a tohle a tamto a ještě přívěšek na klíče a výhodnou slevovou kartu a půjčku, peníze ihned a platit skoro nic.

    a pak pitomci dojde, že telefon nestojí za nic, tohle a tamto nemá žádnou cenu a půjčku musí splatit a přitom to vypadalo tak nadějně, tolik věcí a za nic. A když to pitomec zjistí, tak začne osočovat všechny kolem, prodejce, firmu, politiky, protože ti hajzli se k němu tak ošklivě zachovali, nikdo se o něj nestará, nikdo mu nic zadarmo nedá, hnusnej svět. Kdyby si náhodou takový pitomec řekl, to jsem pitomec, že jsem naletěl, příště si dám pozor, tak už by nebyl pitomec. :-)

    Komentář ze dne: 18.04.2011 07:50:29     Reagovat
    Autor: sswed - sswed
    Titulek:lidska hloupost
    ten clanek byl zrejme o hlouposti te pani. Jste to nepochopili:)

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 07:52:22     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: lidska hloupost
    Samozřejmě. A jednání firmy T-mobile a jejich obchodních zástupců bylo naprosto korektní, nikdo nikomu nelhal atd.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 08:08:21     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: lidska hloupost
    Obchodni zastupci byli externi firma, ktera uzavira smlouvy a pak je hromadne posila T-Mobile. Uzavirat smlouvy muzes i ty. T-Mobile uz dostava hotove, podepsane smlouvy, u nich zadne pochybeni nevidim. A kdyz je nekdo tak pitomy, ze takovou smlouvu podepise, budiz mu to prano. Neco jineho by bylo, kdyby ten podpis byl falesny, ale to by se v clanku nejspis objevilo ...

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 08:42:57     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: lidska hloupost
    Z pohledu (potenciálního) zákazníka je úplně jedno, čí zaměstnanci to jsou, nota bene, když se stejně představují jako zástupci T-mobile.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 09:28:44     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    A kdyz se jako zastupce T-Mobile predstavi ciganky, aby se dostaly do bytu a prosmejcily ho, tak za to taky muze T-Mobile?
    Prvotni problem je v blbosti cloveka, kterej uzavre nejakou smlouvu na ulici nebo pres telefonniho ci podomniho prodejce. Za blbost se plati.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 10:00:21     Reagovat
    Autor: Kozousch - Kozousch
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    Cigánky nemůžou mít u sebe pravé smlouvy od T-Mobile, takže zákazníkovi nehrozí uzavření nevýhodné smlouvy. Samozřejmě můžou mít u sebe falešné smlouvy nebo žádné smlouvy a zákazníkovi doma něco ukrást - to je ale jiný případ.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 10:33:22     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    Ale prece "Z pohledu (potenciálního) zákazníka je úplně jedno, čí zaměstnanci to jsou, nota bene, když se stejně představují jako zástupci T-mobile."

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 11:18:20     Reagovat
    Autor: Kozousch - Kozousch
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    Jasně že z pohledu zákazníka je v podstatě jedno, zda podepsal smlouvu předloženou pracovníkem T-Mobilu nebo pracovníkem externí firmy oprávněné uzavírat pro T-Mobile smlouvy.

    Jenže cikánky nemůžou potencionálnímu zákazníkovi dát podepsat žádnou platnou smlouvu. Můžou "potencionálního zákazníka" poškodit jinak (okrást ho během podepisování falešné smlouvy), ale nemůžou ho vmanipulovat do nevýhodné smlouvy s T-Mobilem, na které by zákazník v budoucnu prodělal.

    Zkrátka vmanipulování zákazníka do nevýhodné smlouvy pravým dealerem (byť šmejdem) je něco jiného, než okradení cikánkou vydávající se za dealerku.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 11:23:36     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    Oboje je podvod ze strany nekoho jineho nez je T-Mobile (O2, Vodafone, RWE, CEZ atd.), porad tam ten rozdil nevidim.

    Ostatne cim vic takovych podvodniku bude, tim vic pitomcu se vlastnimi chybami nauci odpovednemu chovani a priste si uz daji pozor. A kdyz se presto nepouci, tak je stejne pred vlastni pitomosti uz neochrani nic.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 11:20:01     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    Je to jedno ve smyslu jestli je na výplatní pásce T-mobilu, jiné firmy nebo má živnosťák a zaměstnává sám sebe. Podstatné je, že zastupuje T-mobile, uzavírá pro ně smlouvy a bere za to od nich peníze.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 11:33:42     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    Podepsala pani smlouvu na standardne nabizenej tarif? Podepsala. Vzala si to zbozi za to, ze setrva 2 (nebo kolik) roky u toho operatora a na tomto tarifu? Vzala a podepsala zavazek. A to ze si nezjistila podrobnosti nebo verila pracovnikovi nejake externi firmy je ciste jeji chyba, nikoho jinyho.

    Pokud se doma ozeru a na webu T-Mobile zaskrtam nejaky pro mne absolutne nevyhodny tarif a jeste tam zaskrtnu zavazek na 2 roky za to, ze treba dostanu nejakou slevu na novej telefon nebo cokoli jinyho, tak proste ten svuj zavazek (i kdyz udelanej v opilosti) musim dodrzet. Je to moje chyba, protoze jsem idiot. A tohle je totez.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 12:16:28     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    Ifosi, nikdo tu netvrdí, že paní nepodepsala smlouvu, o tom článek není. Článek je o tom, že když paní ještě v den podpisu smlouvy zavolala o.z.: "já jsem si to rozmyslela a chci to zrušit, půjde to?", ten jí odpověděl "samozřejmě, žádný problém, osobně to zruším, přijde vám potvrzení poštou a bude v něm adresa, kam máte poslat ten mobil a SIM kartu" a přitom nic z toho, co o.z. řekl, nebyla pravda.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 12:22:25     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    Ano, a kam volala? Do T-Mobilu nebo do te externi firmy Ranger, a.s.? A kam to odesilala - do T-Mobile nebo do te externi firmy Ranger, a.s.? Se samotnym T-Mobile podle clanku zacala komunikovat az dlouho po uplynuti te 14ti denni lhuty. Takze za to muze T-Mobile?

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 12:34:52     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    Uniká ti jedna podstatná informace - o.z. celou dobu vystupoval jako zástupce / zaměstnanec T-mobile, sám nikdy neřekl, že je z Rangeru, to vyšlo najevo až po tom, co nadiktoval adresu, na které žádný T-mobile nesídlí a ze všech firem s tou adresou byl Ranger nejpravděpodobnější. Tak mu volala znova a zeptala se "na té adrese žádný T-mobile není, nejste z firmy Ranger?" a on odpověděl "ano, je to Ranger".

    Oni totiž všichni ti agenti s teplou vodou se představují jako zaměstnanci firmy, jejíž služby prodávají. Snad nikdo neoslovuje lidi na ulici se slovy "dobrý den, já jsem z firmy Ranger, a.s., můžu vám nabídnout..." - protože firma Ranger a.s. je noname firma.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 12:49:24     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    A jsme zase zpet u tech cikanek :-D

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 13:02:16     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    Neuraž se, ale když se opakovaně vracíš ke svému nesprávnému příkladu s cikánkami, tak už asi nemá smysl s tebou o tom dál diskutovat.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 13:24:05     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    Kdyz to neustale ignorujes? Ja se ti porad snazim vysvetlit, ze cele to nekorektni jednani bylo ze strany Ranger, a.s. a ne ze strany T-Mobile. Tzn. ze z meho pohledu neni podvodnik T-Mobile, ale Ranger, a.s. uplne stejne jako by podvodnicemi byly ty cikanky.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 13:29:51     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    A co kdyby to byl přímý zaměstnanec T-mobile? Změnilo by se něco? Dyk bys úplně stejně moh namítnout, že T-mobile nejsou podvodníci, to jen ten Franta Novák t.č. jejich zaměstnanec. Je totiž úplně jedno, jestli pro T-mobile pracuje nějaký Franta nebo nějaký Ranger a.s.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 13:30:54     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    Zmenilo by se vsechno - za zamestnance T-Mobile nese T-Mobile plnou zodpovednost.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 14:00:23     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    To je nejaka nejnovejsi novinka v pravnim systemu, o ktere nevim? Prijde mi to velmi revolucni, opravdu to tak je?
    To by resilo spousty problemu...
    Napriklad : Najmu si firmu na to, aby mi postavila barak. Pracovnik najate firmy zatahne na stavbu skolacku, tam ji znasilni.
    Zavrou me, protoze jsem pravne zodpovedny za to, co udela zamestnanec firmy, kterou jsem si najal :-)) Skutecne genialni, timto stylem by slo vyresit velmi rychle znacne procento neobjasnene trestne cinnosti :-)))

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 14:14:15     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloup
    Tak moment, to zas dáváš nějakej absurdní příklad s przněním školaček.

    Když si najmeš firmu A, aby ti postavila barák a ta si najme firmu B na dílčí práce a tahle firma B svoji práci odflákne nebo rovnou něco zničí, vznikne ti škoda, kterou budeš vymáhat na tý firmě A. Ovšem podle Ifose by na tebe firma A mohla udělat dlouhej nos a vyřiď si to s firmou B, firma A přece za nic nemůže...

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 14:19:04     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska h
    Pokud sepises smlouvu s pracovnikem firmy A, tak to vymahas na firme A. Pokud sepises smlouvu s pracovnikem najate firmy B, tak to vymahas na B. Co je na tom divneho? Pani to sepsala s firmou Ranger, a.s., tak to musi vymahat na nich.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 14:44:30     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lids
    Když si najmeš firmu A na stavbu baráku, nezajímá tě, jestli si tahle firma najme deset Ukrajinců nebo si objedná deset zaměstnanců firmy B. Máš pořád jen smlouvu s firmou A. Nebudeš s každým pičmundou uzavírat extra smlouvu nebo extra objednávky. Pro tebe je smluvní partner firma A.

    A dál, objednávka T-mobile vypadá nějak takhle (to, co jsem viděl, vypadalo trochu jinak):

    www.o2.cz/_pub/e5/db/15/12064_9010_tmobile1.jpg

    Je tam kolonka Obchodní zástupce / obchodní firma / prodejce. Nebylo tam vyplněné žádné "Ranger a.s.", prostě nic, jen naškrábané jméno a nějaké číslo. Jak z toho chceš vydedukovat, že ten vocas není zaměstnanec T-mobile? Kromě toho, v článku to není, ale paní volala taky do Rangeru, nebylo jí to ovšem nic platné, odkázali ji zpět na T-mobile. Co jí přesně řekli, si už nepamatuju i když jsem měl informace z první ruky, nebylo to zrovna včera.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 16:27:16     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:[20]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Pokud je to tak jak rikas, at poda pani trestni oznameni na podvod. Vse potom totiz nasvedcuje tomu, ze se o podvod jednalo, nebot byla uvedena v omyl..atd atd.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 16:36:03     Reagovat
    Autor: opas - opas
    Titulek:[21]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    nemá důkazy

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 16:41:24     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:[22]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No, to je další věc.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 16:40:38     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:[21]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    To má jeden zásadní problém, tresný čin je to až od 5000 Kč, resp. to je vlastně u krádeže, jestli je hranice u podvodu stejná, to nevím. Navíc začít se s někým soudit, když jde v podstatě o pár korun, to by se nemuselo vyplatit ani kdyby vyhráli, toho času, nákladů spojených se soudem atd.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 16:52:13     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:[22]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ach jo...tak ja uz to nechapu, o co ti jde..asi o nic, a jen tak prudis.
    Jestli je castka pro ni zanedbatelna, at to neresi a je v klidu
    Jestli pro ni neni zastka zanedbatelna, at v klidu neni a poda trestni oznameni. Pokud dotycna firma takto postupuje bezne, najdou toho vice. Jestli se ji nechce na policii, muze trebas napsat do Obcanskeho joudy, tam z ni budou mit radost.

    A nebo podvedena nebyla, jenom si neco spatne rozmyslela, potom je to jeji problem, ze udelala spatne obchodni rozhodnuti.

    Minimalne ted uz vi, ze si ma cist smlouvy, ze se vypoved podava pisemne, ze kdyz s nekym jedna, koho nezna, ma nejdriv zjistit, kdo dotycny je...atd

    V cem je nejaky dalsi problem?

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 17:25:50     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:[23]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    A o co by mi mělo jít? Popsal jsem zkušenost s jednáním obchodního zástupce, to je celé.

    Asi takhle, 1000 korun, to není pár korun, když je pučíš kolegovi v práci nebo kamarádovi na pivo, protože si zapomněl peníze doma. Určitě je budeš chtít vrátit. Ale když by ti je nechtěl dát, nepoženeš to k soudu, protože a) je to moc málo než aby se tím soud zabýval a b) tvoje náklady kolem toho soudu a ztracenej čas mnohem převýší těch 1000 korun.

    Když se chceš s někým soudit, musíš mít jasno v tom, jestli máš šanci něco vysoudit a co si od toho slibuješ. V tomhle případě ani nemáš důkazy (jak správně poznamenal Opas).

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 18:06:17     Reagovat
    Autor: lojza - lojza
    Titulek:[24]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ona ta pani nema kopie tech smluv, co podepsala?
    Protoze pokud ma, a na tech papirech NENI napsane, ze jedna s nekym jinym nez s T-Mobilem, a naopak to podle vseho vypada, ze jedna primo s T-Mobilem, potom byla podvedena. Ten papir je dukaz.

    Pokud si je jista, ze byla podvedena, proste at jde na policii a nahlasi podvod. Co bude dal, se uvidi.

    Celou dobu tu jde o to, ze to podelala ta pani ve vsech moznych smerech:poridila si sluzbu, kterou nechtela (a to jeste k tomu mozna tu sluzbu chtela, ale nekdo jiny ji to vymluvil a ona se nechala ukecat k tomu, ze ji vlastne nechce). Neprecetla si smlouvu(jestli precetla, tak blbe, ci nepochopila). Nezjistila si, jak spravne vypovedet(a uverila komusi, kdo ji cosi rekl po telefonu - a ten hovor bych fakt rad slysel).


     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 19:10:59     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:[25]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Hele, já jsem si poslechnul příběh a sepsal jsem ho do článku, ale opravdu nepůjdu někoho přemlouvat, aby to dal k soudu, protože mi to nějaký Lojza poradil ;) Nota bene když ani nejsem přesvědčenej, že by to k něčemu bylo.

     
    Komentář ze dne: 19.04.2011 09:46:01     Reagovat
    Autor: mimi - gh0st
    Titulek:[26]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tak mě napadá, proč to hnát rovnou k soudu? Co to řešit přes úřad pro ochranu spotřebitele? Možná je to naivní nápad, ale rozhodně levnější a časově méně náročný než kdyby to šlo k soudu...

     
    Komentář ze dne: 19.04.2011 09:35:09     Reagovat
    Autor: Sedrik - Sedrik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lids
    Ale takhle to přece není. Vždycky musíte řešit případné spory se SMLUVNÍ STRANOU - tj. ten druhej na smlouvě. Pokud paní uzavřela smlouvu se společností T-Mobile (pomocí zprostředkovatele společnosti Ranger), pak měla odstoupení od smlouvy uplatňovat u společnosti T-Mobile. Je to prosté, Watsone.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 13:28:23     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    A jeste jinak - vydava se neopravnene pracovnik Ranger, a.s. za pracovnika T-Mobile? Vydava. Vydava se zlodejka za pracovnika T-Mobile? Vydava. Neni dulezite, jaky prospech z toho kdo ma, dulezite je to, ze oboje je podvod. A fakt, ze Ranger, a.s. sepisuje prave smlouvy pro T-Mobile mu pouze dodava vetsi verohodnosti z pohledu hloupe kafky. I kdyz vlastne ani to ne, protoze to, ze ta zlodejka pouzila smlouvu falesnou zjisti take az potom.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 10:01:27     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    Nevím proč sem taháš cigánky. T-mobile si snad najímá zloděje a posílá je vykrádat byty?

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 10:40:32     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    Je to velmi podobne - kdyz nekdo sepise nevyhodnou smlouvu a pak to nevycita te firme s kterou tu smlouvu sepsala, ale operatorovi, tak stejne "muze" vycitat operatorovi i to, ze si pustila do bytu cigosky, ktere se predstavily jako pracovnice operatora a nasledne ji vybrabcily byt.

    Mimochodem takove poulicni prodejce potkavam na ulici bezne a nabizeji ruzne operoatory a nejen operatory. Naposledy me takhle na parkovisti zastavil nejakej nabizec O2 a kdyz jsem se ho zeptal, jestli nekdy slysel o tarifu O2 Relax (puvodni nazev jeste za dob NMT byl Eurotel Relax) u ktereho mam nulovy pausal a velmi priznive ceny volani, tak to nastesti rychle vzdal s tim, ze tohle fakt prekonat neumi :-D

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 10:54:39     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    Tak to s tebou teda nemůžu souhlasit ani omylem. Nějaký zlodějky (nebo zloději, ať to máme genderove vyvážené) jednají na vlastní triko a vydávají se za pracovníka T-mobilu, O2, ČEZu, plynáren, pošty nebo kohokoliv jiného. Žádná z těch firem si ale neobjednala služby těchto zlodějů a nemá s nimi žádný smluvní vztah.

    Ale úplně jiná je situace v případě obchodních zástupců! Ti totiž pracují pro T-mobile a dostávají od něj peníze i když třeba zprostředkovaně přes svoji mateřskou firmu. Jestliže obchoďák uzavře se zákazníkem smlouvu na základě lží nebo podvodu, je to zmrd. To samé, pokud zákazník řádně nevypověděl smlouvu, protože mu obchoďák něco nalhal. Jestliže to firmě T-mobile nevadí, kryje a schvaluje takovéhle jednání, dostává se na stejnou úroveň, jako ten zmrd obchodník.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 11:16:34     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    A na te smlouve je uvedena ta externi firma? Pokud je mi znamo, tak by tam byt uvedena mela. A to, ze ti pracovnici te externi firmy lzou, ze jsou z T-Mobile je totez jako by lhaly ty zlodejky, aby dosahly sveho.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 11:26:19     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    Tak zrovna externí firma tam uvedená nebyla, jen jméno obchodníka a snad nějaký osobní číslo.

    A máš pravdu, je to stejné v tom, že zlodějky lžou, obchodní zástupce lže, v tom je to stejné, ale jinak je to něco úplně jiného.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 11:27:06     Reagovat
    Autor: Kozousch - Kozousch
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    Stále to jsou ale dva zcela nesouvisející druhy podvodu:

    1) Externí firmu si operátor objednal a pokud zaměstnanci externí firmy při podepisování smluv používají nějaké nekalé finty, padá to i na hlavu operátora - to je bez debat. Operátor taky od zákazníka kasíruje peníze z nevýhodné smlouvy.

    2) Hnědé zlodějky si operátor neobjednal a žádné peníze mu z toho neplynou.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 11:23:07     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    Jenze ty stale nechces pochopit jednu vec: Spol. T-Mobile se dotaze do externi firmy. Asi nejspise manazera...Manazer se dotaze supervizora projektu. Supervizor se dotaze prodejce --> Prodejce rekne: Ale to je nejaky omyl, ja pani vse vysvetlil, fakt, naopak ona byla uplne nadsena, ja ji to vsechno rikal, ale vypadalo to, ze ona neposloucha....Supervizor toto rekne manazerovi. Manazer zavola do T-Mobiliu a rekne jim : U nas probehlo vse v poradku, pani byla poucena, pokud tvrdi opak, tak lze.

    Tak, a ted babo rad, co ma T-Mobile delat. Ja docela chapu., ze T-Mobile veri vice te firme, se kterou spolupracuje, nez nejake zenske. Sam delam v oboru, takze vim, co vsechno jsou schopni si zakaznici vymyslet (napriklad u nas maji ve smlouve TUCNYM pismem napsano, ze se smlouva automaticky prodluzuje vzdy na dalsi rok, pokud oni nevypovi. VZDY jim to rikam, upozornuju je na to, rikam jim, ze mi staci, kdyz mi napisou mail ci zavolaj a ja to vypovim....A pak po roce PRAVIDLENE volaj zakaznici, co jim probehla obnova s tim, ze o tom NEVEDELI, ze se budou soudit, ze jsme svine, ze to tam nekde mame malym pismem, ktere neni videt a podobne.....takze ja T-Mobile ZCELA chapu)

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 11:33:09     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    Mýlíš se Lojzo, chápu, že nějak takhle to funguje, bohužel. Resp. možná se T-mobile ani na nic neptá a stížnost zamítne rovnou. Z toho je vidět, jak si T-mobile váží svých zákazníků - resp. bude mít raději nasraného zákazníka, než dobré jméno. Je krize, každá koruna dobrá.

    Je to klasické tvrzení proti tvrzení, solidní firma by netrvala na tom, aby jim zákazník platil za služby, které nechce a ještě ke všemu ani neodebírá, SIM kartu i telefon paní nepoužité vrátila a T-mobile si může lehce ověřit, jestli z toho čísla někdo někdy volal (samozřejmě nevolal).

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 12:01:22     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    Nechci zabihat do roviny "ja mam vetsi babovicku nez ty"...Ale : Ja v tomhle oboru pracuju radu let (nevim absolutne, kde delas ty, predpokladam, ze ne v tomto oboru). Ja jsem mnohdy na strane toho externiho poskytovatele marketingovych sluzeb, takze DOBRE vim, jak to chodi. A ver mi, ze zadavatel z 99% naopak velmi velmi tlaci na tu externi firmu, aby vse bylo korektni a v absolutnim poradku.
    Behem poslednich nekolika let jsem delal / delam pro Microsoft, Adobe, Autodesk, prodejce stravenek, Oracle, a mnoho dalsich, kteri by ti neco rikali ci ne...
    A musim rict, ze VSICHNI z nich VELMI trvaji na tom, aby vse bylo korektni, a kolikrat se mi stalo, ze jsem musel resit, ze si nekdo(ze zakazniku) na neco stezoval a ja jsem pak obhajoval nasi praci u dodavatele. NIKDY nam nebylo receno nic jako "nejak jim to nacpete, nam je to jedno, a nebo nejak z nich ty informace vytahnete, nam je to jedno". Fakt nikdy...

    A znova opakuju - zazivam neustale problemy toho razu, ze nekdo neco objedna, podepise, a pak prohlasi, ze to vlastne neobjednal a nebude to platit, nebo ze nekdo tvrdi, ze jsme na nej byli do telefonu drzi, pritom kdyz si poslechnu nahravku, tak jediny, kdo byl drzy byl ten clovek sam...a podobne.

    Co se tyce T-Mobilu a postupu pani pri reklamaci : Osobne bych NIC takoveho neresil na nejake infolince, ktera je mozna take outsourcovana, rozhodne na ktere sedi povetsinou nejaci lide, kteri nemaji prilis mnoho pravomoci, obvykle neco slibi, a pak nic. Tyhle veci resim zasadne osobne, a to ani ne na bezne pobocce, ale spise nekde na nejake centrale ci necemu, co se tomu podoba. Je pravda, ze mne to naucil az zivot sam, kdy jsem diky takovemuhle ujisteni od operatorky na telefonu musel platit Telekomu cca 60 litru navic :-)) Od te doby si MOC davam pozor, co kde s kym resim a co kde podepisuju :-)))
    Zvlaste opatrny jsem na slova "to je jenom formalita":-)))

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 12:12:56     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    Ano, nedělám v tomhle oboru a věřím ti, že víš líp než já, jak to chodí. Ale nějak mi nejde dohromady to "zadavatel z 99% naopak velmi velmi tlaci na tu externi firmu, aby vse bylo korektni a v absolutnim poradku." s tím zamítnutím stížnosti - prostě v případě problému, kdy není možné jednoznačně rozhodnout, kdo má pravdu (tvrzení proti tvrzení) T-mobile uvěří raději externí firmě.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 12:43:59     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    Ano, uveri radsi externi firme.
    Ma pro to nekolik duvodu, hlavni je ten, ze veri, ze externi firma nejsou podvodnici a ze svou praci delaji spolehlive.

    Coz je trebas nase konkurencni vyhoda, protoze my skutecne nejsme podvodnici a delame svou praci spolehlive, coz se opakovane prokazuje a z toho duvodu napriklad Microsoft urcite kampane uz ani nevypisuje vyberove rizeni a dava to rovnou nam, protoze moc dobre vedi, ze to udelame kvalitne a kdybych na tom musel delat v nedeli do noci, tak na tom budu delat v nedeli do noci. A take vedi, ze 100% spornych pripadu bylo nezavinenych z nasi strany.

    Zadavatel ma obecne tendenci verit svemu obchodnimu partnerovi, ZVLAST, kdyz tento obchodni partner to umi vysvetlit tak duveryhodne, ze se vec zda byti jasnou. To, jestli ten externista je vlastne zmrd a neco kamufluje nemusi zadavatel leckdy poznat (z toho duvodu dodnes funguji call centra, o kterych bych rekl, ze musej do roka a do dne zkrachovat kvuli svemu jednani).
    To je jedna cast pravdy.
    Druha cast pravdy je ta, ze 9 pripadu z 10 ma skutecne pravdu ta firma. Kdybych mel dostat stovku za kazdeho, kdo neco objednal a pak se rozciloval, ze to neobjednal nebo ze objednaval neco jineho (presto, ze ma jasnou specifikaci sluzby v objednavce) a podobne, budu docela bohac. To se resi dnes a denne.
    Neco jako prihlasky na konference - mame konferenci o 200 lidech, zavazne (pod pokutou trebas 5000kc, kdyz se nedostavi) se prihlasi 200 lidi, a pak z nich 30 neprijde. No schvalne si prdstav, jak se ti lide tvarej, kdyz se jim snazime nauctovat tu smluvni pokutu. Od jiste odby uz ty pokuty radsi ani do smluv nedavame, a pocitame s tim, ze nekdo neprijde a zveme jich vic. Ti lide jsou schopni se soudit, ackoliv to podepsali a souhlasili s tim....

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 11:37:14     Reagovat
    Autor: Kozousch - Kozousch
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    Já se domnívám, že používání externích firem pro uzavírání smluv je záměrná finta operátorů, protože signály od nespokojených zákazníků mít musí a určitě jich nebude málo. Čili o problémech vědí a to, že se je často nepodaří prokázat, není podstatné.

    Pokud by měli zájem potencionální zákazníky pravdivě informovat a ne obelhávat zákazníky a následně rýžovat na nevýhodných smlouvách, budou používat vlastní tým dealerů a dealery kontrolovat.

    Rozhodně nevěřím tomu, že externí firma je levnější než stejně velký tým vlastních dealerů, takže důvod bude určitě jinde. Podle mě ten, že takto můžou nekalé praktiky hodit na externí firmu a nešpinit si s tím vlastní triko.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 12:03:35     Reagovat
    Autor: lojza - lojza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    Externi firma je VYRAZNE levnejsi nez vlastni tym lidi...nekdy az nesrovnatelne levnejsi....Jak pisu jinde, delam v oboru, dobre vim, co rikam.
    Takze veskere dalsi tve dedukce jsou spatne.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 12:03:40     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    Je dost možné, že přes externí firmu to je levnější, protože když bude mít svůj tým dealerů, bude je muset živit i když se obchody nebudou hejbat. Zatímco externí firmě prostě dá odměnu podle počtu uzavřených smluv a jestli to zrovna ten měsíc bude 0, znamená to ztrátu pro tu externí firmu, ale nulový náklady pro T-mobile. Navíc externí firma může uzavírat smlouvy pro různé společnosti a to nejen pro telefonní operátory, prostě může operativně měnit zaměření podle toho jak se mění situace na trhu. A i ta externí firma si může najímat brigádníky na dobu určitou, na dohodu o provedení práce atd.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 12:07:32     Reagovat
    Autor: lojza - lojza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    Presne takto doslova to funguje :-)

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 21:57:01     Reagovat
    Autor: pro.ces - pro.ces
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    Babo raď, co má T-Mobile dělat? Jestli věřit firmě, která žije jenom a pouze z provizí a je jí vpodstatě jedno jestli dělá T-Mobilu dobré jméno nebo nespokojenému zákazníkovi? Já myslím, že je to celkem jasné.

    Tak tomu říkám profesní deformace. A proč myslíte, že funguje automatické prodlužování? Vždyť tato fíčura je založena právě na tom, že na to lidé zapomenou...nemělo by to spíše fungovat tak, že měsíc před vypršením smlouvy každému zákazníkovi zavoláte a domluvíte se, když už si Vás na provizích platí? Že jste se před rokem o něčem zmínil? To tu prezentujete jako nějakou slušnost nebo plus? To nemyslíte vážně.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 22:33:36     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    Boze, dalsi chytrak, me prijde, ze se tu posledni dobou docela schazej....
    Dobre, nebudu mluvit sproste, a vysvetlim vam, proc mame automaticke obnovy a podobne veci...

    Automaticke obnovy se davaji u sluzeb, kde je velmi vysoka pravdepodobnost, ze v nich zakaznik bude chtit pokracovat dele, nez na jakou dobu je sluzba uzavrena. Jelikoz klasicky u obnovy pocitame zakaznikum mensi cenu, nez pri prvnim prodeji, vznikaly naopak potize s tim, ze se zakaznikovi z nejakeho duvodu neslo pred vyprsenim smlouvy dovolat, a nebo zakaznik zapomel, ze ma neco prodlouzit a podobne, a pak na nas zakaznici byli neprijemni, ze chteji tu lepsi cenu, i kdyz uz prosvihli obnovu o 2 mesice...Z toho duvodu se vytvoril system automatickych obnov, ktere skutecne rekneme 80% zakazniku vyhovuji, protoze nemusej na nic myslet a nemusej resit administrativu.
    Znovu opakuji - pri podpisu smlouvy VZDY upozornuju, ze je tam automaticka obnova, je to tam jasne videt, pismo je tucne, oproti ostatnimu textu, takze je to PRVNI, ceho si clovek na te smlouve vsimne. Kazdemu zakaznikovi davam moznost tuto automatickou obnovu zrusit jeste pred podpisem smlouvy.
    Presto se ozve kazdy mesic nekolik firem, co jim prisla faktura za obnovu, a tvarej se, ze o nicem nevedeli. Tak si tu automatickou obnovu zrusit hned na zacatku, ne? No...nezrusili, ac vedeli, ze mohou. Jinak samozrejme se snazim volat vsude pred vyprsenim toho rocniho obdobi - ovsem ne vzdy se dovolam toho spravneho cloveka, a ne vzdy mam cas se tyden zabyvat obnovama, kdyz mam rozjednano hromady dalsich veci.

    Ja chapu, ze mozna nekdo pracuje ve firme, kde pouzivaji smlouvy k tomu, aby sve zakazniky dostali do pasti. No, tak jestli tam pracujete, je mi vas lito - my to nedelame. A dale jak jsem rekl - my si zakladame na dobrem jmenu, a zcela objektivne rikam, ze nejsme sami, kdo pracuje v teto oblasti poctive. Kdyby s nama T-Mobile uzavrel smlouvu, a pak v pripade sporu dal za pravdu zakaznikovi, bylo by to pro mne znameni, ze uz priste s T-Mobilem nemam zadny kseft delat. A to proto, ze my jsme solidni firma, a zadneho zakaznika bychom nepodvedli, a pokud by nam v tomhle zadavatel neveril, tak se s nim nemam o cem dal bavit. Ja taky verim tomu, ze informace, ktere mi dodal jako podklady pro obchody jsou spravne a nezkoumam, jestli ano ci ne. Ja verim jemu, ze svou praci dela dobre, a byl bych rad, kdyby i on veril me, ze svou praci delam dobre.

    A jestli si nekdo mysli, ze to jsou kecy, a ve skutecnosti bych skocil po kazdem kseftu, tak rikam otevrene, ze se plete - nakonec, tento argument pouzivam casto pri jednani s velkyma klientama, kteri maji pocit, ze mi neustale do me prace musi kecat a rikat mi, jak to mam delat spravne.

     
    Komentář ze dne: 20.04.2011 11:03:11     Reagovat
    Autor: Skalik - Skalik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lidska hloupost
    Muj kamarad si pri skole vydelaval na prodejne T-mobile jako prodejce a rikal, ze tyhle podomni obchodniky nema rad, protoze musi jejich smlouvy stornovat. Je to informace stara asi dva roky.

    Takze jestli se nic nezmenilo staci prijit do 14-ti dnu od podepsani na prodejnu t-mobile a oni Vam na to daj papir, ze je to zruseny.

    Nicmene pani i pan z pribehu vychazi za celkem neschopne, protoze verili ujisteni nejake virtualni telefoni linky zakzznickeho centra misto aby si hned vecer kdyz pan zjistil co pani podepsala precetli CELOU smlouvu a vypovedeli ji uvedenym zpusobem, z clanku jsem pochopil ,ze stacilo napsat dopis na adresu uvedenou primo ve smlouve.

    Za blbost, lenost ci neschopnost se bohuzel plati

    Komentář ze dne: 18.04.2011 10:39:44     Reagovat
    Autor: Caralina - Lenka
    Titulek:
    No jak to říct....nebudu se zastávat obchodních zástupců a vždycky mě nějak zarazí, že firma jako T-mobile má tohle zapotřebí...nicméně, paní si měla smlouvu řádně přečíst než jí podepsala, případně si jí nechat třeba do druhého dne a probrat to s manželem, pokud by měla pocit, že není schopná rozhodnout o tom sama. Předpokládám, že obchodní zástupce by měl proti takovému postupu námitky, pak by bylo na místě poslat řečeného zástupce do háje. Ale komu není rady.....

    Komentář ze dne: 18.04.2011 12:40:14     Reagovat
    Autor: JMH - JMH
    Titulek:
    Pravidlo jedna pro jednání s obchodními zástupci by mělo znít:

    1. Děkuji nechci. Mám vše, co potřebuji, a nic nebudu měnit.

    Více pravidel není třeba. Obchodních zástupců jsou všude plné prdele, takže jen ověřovat jejich nabídky a číst smlouvy zabere tolik času, a je tam tolik rizik omylů, že riziko ztráty potenciální úspory (zamítnutím skutečně výhodné nabídky) je menší, než riziko ztráty ze špatně uzavřené smlouvy.

    Jednou za rok zkontroluju, jestli mě příliš neojebává dodavael elektřiny a plynu, internetu, banka, pojišťovna apod. Je to jeden večer v roce, a oproti takto uzavřeným smlouvám už nelze moc ušetřit. Rozhodně ne tolik, aby mi to stálo za - byť jen čtvrt hodiny - přemýšlení a ověřování navíc.

     
    Komentář ze dne: 19.04.2011 06:48:45     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re:
    Presne tak - pokud chci nejakou zmenu, tak ji budu iniciovat jen ja sam.

     
    Komentář ze dne: 19.04.2011 12:24:56     Reagovat
    Autor: JMH - JMH
    Titulek:Re: Re:
    Shodou okolností, hledal jsem nějaký kontakt a toto mě pobavilo:-)))

    Uvedená telefonní čísla jsou určena pro uspokojení potřeb našich zákazníků.
    NEJSOU URČENA PRO PŘÍJEM NEJRŮZNĚJŠÍCH STUPIDNÍCH NABÍDEK !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Každá nabídka je stupidní, protože co potřebujeme, dokážeme si sami vyhledat dříve, nežli nás začne obtěžovat nějaký spasitel.

    http://www.var.cz/kontakt/

    Komentář ze dne: 18.04.2011 15:15:56     Reagovat
    Autor: SPECZ - specz
    Titulek:Zásadní chyba
    První a zcela zásadní chyba které se paní dopustila, je popsaná už v první polovině nadpisu a zní " Obchodní zástupce * do domu".
    Jednoho takovýho zmrda jsem chytil po tom co se vloudil k mé (v té době už bohužel nepříliš chytré) babičce do bytu a snažil se jí vnutit nějaký "supervýhodný tarif". Velmi rychle jsem ho z místa vyhodil (téměř v doslovném významu toho slova). O dvě a půl hodiny později jsem ho našel před vchodem do domu. V tom fofru si tam totiž zapomněl telefon, ale bál se zazvonit a říct si o něj (-:

    Jinak na různý obchodníky s teplou vodou na ulici používam jednoduchej postup. Sotva otevře hubu, než stihne doříct pozdrav, řeknu mu "Nashledanou!". Pokud mu to nedojde, zopakuju to hlasitěji a důrazněji. Když ani to nezabere, normálně ho pošlu do prdele.

    Komentář ze dne: 18.04.2011 16:01:23     Reagovat
    Autor: RIK - RIK
    Titulek:ja bych to nevidel tak cerne
    Pani si poridila skoleni proti blbosti za 10800, dokonce na splatky na tri roky bez navyseni. Nekdo by rekl, ze je to vpodstate zlodejina, ale na druhou stranu, pokud dotycna a jeji manzel (verim, ze se nejedna o autora clanku) jsou az takto hovezi ...

    1. zavazuji se svym podpisem k necemu co nechci, pripadne co jsem si neprecetl.
    2. ani pote co zjistim, ze to nechci, si nejsem schopen precist jako to reklamovat

    a nasly by se i dalsi vytky ... myslim, ze pro takove lidi, je to odpovidajici cena za poznani. Pokud nemaji vlastni rozum, pak je treba to brat jako skoleni, nebo rekvalifikacni kurs, ktere jim v budoucnosti usetri hriomadu penez.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2011 23:00:58     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: ja bych to nevidel tak cerne
    :-))

    na tom něco bude, jsou smolaři, kteří se nevyškolí ani za statisíce, dotyčná koupila výhodně v akci, dalo by se říct. Možná se toho chytne nějaký podomní prodejce a bude rovnou začínat větou: "Mám pro vás školení výhodně s velkou slevou, nabídka platí pouze do konce měsíce . . . ".

    Komentář ze dne: 18.04.2011 16:33:42     Reagovat
    Autor: Criple Fish - Fish
    Titulek:
    Podle mých zkušeností se T-mobile chová poměrně schizofreně.
    V loni v lednu jsem si byl u TM na pobočce na Národní v Praze zařídit tarif Bav se s mých 5, do té doby jsem u nich měl předplacenku. Vše proběhlo korektně, jen při podepisování smlouvy mi bylo jen tak mimochodem, oznámeno, že mi aktivovali internet na měsíc na zkoušku. A protože jsem ho původně neplánoval, řek jsem si, že ho zkusím a pak zruším. Po mém dotazu mi bylo sděleno, že během toho měsíce lze internet kdykoliv deaktivovat. - Po týdnu nepoužívání jsem ho nakonec chtěl zrušit. Na pobočce mi sdělili, že nejdříve za 30 dní a zrušení odmítli. Jediný problém byl, že po 30ti dnech tam automaticky měl naskočit placený režim. Naštěstí se mi to přes e-shop povedlo zrušit včas, takže jsem nic neplatil.
    Poučení? I na pobočce se lže.

    Rovněž mi jakási slečna ze smluvní firmy na základě telefonátu, kde jsem 2x jasně odmítl elektronické vyúčtování, toto vyúčtování aktivovala. Po zavolání na 4603 a několikanásobném ujišťování z mé strany, že mi skutečně přišla smska potvrzující aktivaci, mi bylo zrušeno a s operátorkou "si to prý vyřídí". Jak to dopadlo nevím.
    Takže od TM se lze setkat i s korektním vyřízení nekorektního chováním.

    U takto velké a vydělávající korporace jednající s malými klienty bych spíš očekával chování "náš zákazník, náš pán". Samozřejmě, vše má své meze. Ale nevidím důvod, proč nelze odstoupit od smlouvy oboustranou dohodou. Ve stylu "Dobrá, můžete odstoupit od smlouvy i po uplynutí 14ti dnů, ale zaplatíte nám 500 kč za vynaložené náklady." A o obstrukcích při vypovídání smluv ve správném termínu, kde se snaží mlžit aby se termín prošvihnul a smlouva automaticky prodloužila ani nemluvě.
    Domnívám se, že to souvisí s nulovou konkurencí mezi operátory, není totiž snaha konkurovat cenami a tak se hraje jen o to, kdo uloví další rybku.

    Komentář ze dne: 19.04.2011 01:07:15     Reagovat
    Autor: vitek - vitek
    Titulek:obchodák
    Nevím, proč takové hovado nazýváte obchodním zástupcem,když to je jen zmrd a hovado.Já se živím jako obchodní zástupce a svůj obchod stavím na dlouhodobé spolupráci, ne na hlouposti ovcí a vyjebáváním s nimi, to nemá s obchodem nic společného.
    Dále je zřejmě i paní tupá,když skočí na kecy o zrušení smlouvy.Přítelkyně se ve slabé chvilce upsala podobné špíně na odebírání el.energie,do 14 dnů jsem odeslal soporučeně dopis se zrušením smlouvy a je klid.
    Ovce si za to můžou samy, nikdy bych nepodepsal nic nikomu na ulici,ani mezi dveřmi domu a kor ne člověku, co má na sobě vietnamské tenisky a tesilky ...

    Komentář ze dne: 19.04.2011 09:04:01     Reagovat
    Autor: Mr. Dan - Mr.Dan
    Titulek:Ranger AD
    Jestli vás to někoho pobaví, tak u této "skvělé" společnosti Ranger AD jsem asi týden měl tu čest pracovat. Nalákali mě na inzerát, v němž sháněli řidiče!!! Ani v den pohovoru mi nebyli ochotni sdělit, co že vlastně bude náplní mé práce, ale shon vokravatěných mladých blbečků ve vedlejší místnosti dával tušit zradu. Nakonec jsem měl prodávat smlouvy na Ufona, přečemž druhá parta prodávala, ano, jak správně tušíte, smlouvy na T-Debile.. Obráželi jsme malé vesničky na mladoboleslavsku a otravovali nejčastěji nevinné důchodce. Bylo mi hned jasné, že tahle zmrdská práce není pro mě, ale pár dní jsem to stejně zkusil, pochopitelně marně, zatímco můj kolega-"trenér" si denně vyholil asi 3-4 litry přímo do kapsy! Nutno říct, že mě učil používat triky jako "Dobrý den, my jsme od telekomunikací. Máte pevnou linku?" apod.. Prostě nechutný podvod. Zrušit smlouvu do 14 dní šlo, ale to byste přišli už o vyholené peníze, takže nejčastěji převládala technika nezvedání telefonu nebo výmluv atd. Přitom je to celé filiálka nějakého bývalého kolotočáře Rába, který začínal s podomním prodejem hrnců. Teď už je za vodou...

     
    Komentář ze dne: 19.04.2011 10:52:08     Reagovat
    Autor: jiji1 - jiji1
    Titulek:Re: Ranger AD
    K tomu naboru. Asi pred 10 lety jsem takhle byl na prijimacim pohovoru na pozici "IT specialisty" do firmy s mladym kolektivem, s nadprumernym vydelky, atd. Na tom "pohovoru" nas byla plna mistnost - koupite si u nas prasek na hubnuti za x tisic Kc atd. (Herbalife). Prekvapuje me, ze se dnes pouzivaj porad stejny finty.

     
    Komentář ze dne: 19.04.2011 11:17:03     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Ranger AD

     
    Komentář ze dne: 20.04.2011 08:48:01     Reagovat
    Autor: Skalik - Skalik
    Titulek:Re: Ranger AD
    Dovolim si Vas doplnit. Ranger sidli ve stejne budove jako muj zamestnavatel (bohuzel).

    Jsou tu dva jejich vedouci co jeden jezdi v Q7, druhy v Freelanderu a pak je tu tuna hulibrku co maj nagelovany palice, jsou vekem sotva prez dvacet a maji nejlevnejsi obleky sell by tesco.

    Je to banda hlucnejch buranu, vsichni hulej kazdy rano pred barakem a tim zablokuji vchod a kolem devaty se rozprchnou do ulic.

    Fluktulace podle xichtu je tu obrovska.

    Ovsem nejzabavnejsi jsou jejich skoleni, kdy se sejdou v jedne mistnosti a i kdyz jsou o patro nademnou tak slysim jak vsichni jednohlasne krici, ze jdou na to a prodaji to vsechno

    Komentář ze dne: 19.04.2011 09:13:38     Reagovat
    Autor: Sedrik - Sedrik
    Titulek:Spotřebitelské smlouvy a lhůta k odstoupení
    Ahoj,
    nepročítal jsem to tady celé, tak snad už to tady není - co se týče odstoupení od spotřebitelské smlouvy, pak platí lhůta 14 dnů, ovšem pouze v případě, kdy je smlouva uzavřena "na dálku" (§53 odst. 7 občanský zákoník). Stejná lhůta se vztahuje na uzavření smlouvy uzavřené mimo prostory obvyklé k podnikání (tj. mimo provozovnu prodejce) viz. ust. §57 odst. 1 občanského zákoníku, ovšem je tu vyjímka - tato lhůta se nevztahuje na situace, kdy si spotřebitel návštěvu dodavatele za účelem uzavření smlouvy sjednal. Z toho plyne, že pokud vám zavolá někdo, že pokud byste měl zájem o XY, tak za váma někoho pošlou, vy podepíšete a pak chcete odstoupit, tak máte smůlu. Přesně to se stalo manželce kolegy (byl to taky nějaký operátor, nevím ale který) - z této situace jsem už cestičku nenašel - pokud někdo víte kudy, budu rád za informace.

    Komentář ze dne: 19.04.2011 09:47:35     Reagovat
    Autor: Ravel - Ravel
    Titulek:
    moje zena necte D-fens a tak taky doma radostne mavala novou simkartou od T-mobile. mela Vodafoun a mela radost, ze kdyz ja mam sluzebni T-m a bude mi volat, ze pry usetrime. tak jsem to hodil do kalkulacky s odeslal zpatky na nejaky servis.

     
    Komentář ze dne: 19.04.2011 09:54:57     Reagovat
    Autor: Ravel - Ravel
    Titulek:Re:
    Nakonec ale stejne presla k T-mobilu, vybral jsem ji tarif ja a T-mobile ji dal k tarifu 2oo minut a 2oo SMS zdarma na dcery prukaz ZTP/P. Ostatni operateri nabizeli nejaky nesmyslny slevy.

    Komentář ze dne: 19.04.2011 11:08:58     Reagovat
    Autor: jiji1 - jiji1
    Titulek:zastupci - ale kdyz to pokuseni je tak silne
    K tem zastupcum a jejich "selhani". Na mestskem urade na registru vozidel zastupce-agentka jedne nejmenovane pojistovny nabizela povinne ruceni. Zaplatili jsme ho teda na chodbe a spokojenost. Po nejake dobe ale prisel vyhruzny dopis z Kooperativy, ze dluzime platbu za pojisteni. Takze se to vyrizovalo na prepazce v jejich sidle, nastesti jsme meli doklad o prevzeti $ agentkou. Omluva? ani nahodou.

     
    Komentář ze dne: 20.04.2011 11:23:11     Reagovat
    Autor: Jozef - Jozef
    Titulek:Re: zastupci - ale kdyz to pokuseni je tak silne
    Proboha a proč jste to platili hotově na místě? :O Je běžná praxe, že se zprostředkovatelem "jen" podepíšte smlouvu (on vám vystaví zelenou kartu) a placení si s váma vyřídí samotná pojišťovna jinou cestou (tam už je samozřejmě možnost zavolat přímo do pojišťovny, jestli je vaše smlouva platná atd...). Kupoval jsem dvě auta a vždycky jsem u prodejce jen podepsal smlouvu (mimochodem to vždycky vyšlo levněji, než psali na internetu). Poprvé jsem se na možnost placení na místě prodejce ptal a on o tom nechtěl ani slyšet... ať si to prý vyřídím přímo s pojišťovnou - buď na pobočce, nebo mi pošlou složenku.

    Komentář ze dne: 19.04.2011 18:26:15     Reagovat
    Autor: petr - strafelda
    Titulek:
    Mne se stalo neco podobneho, jen to byl pausal u O2, dostal jsem premii 3000 a kupodivu jeste jeden pausal navic (mluvou obchodniho zastupce to byla SIM karta zdarma), kterej jsem vubech nechtel. Protoze me obchodni zastupce neinformoval o pravu odstoupit od smlouvy a nedal mi pisemne komu mam vypoved smluvy dat, nemel jsem na odstoupeni 14 dni ale rok. Viz. obcansky zakonik, paragraf 57 odstavec 2 a 3. Vypoved jsem poslal az po pul roce. O2 mi poslalo dve faktury, na kazdou jsem jim odepsal ze smlouva je vypovedena s odkazem na ten paragraf a at to klidne daji k soudu. Potreti mi prislo potvrzeni o zruseni smlouvy. Takze pani muze pravdepodobne udelat to samy, malokterej obchodni zastupce informuje o moznosti odstoupit od smlouvy. Premii jsem vracet nemusel, protoze zadna smlouva o zadnem vraceni nic nerikala. Takze jsem i trochu vydelal.

    Komentář ze dne: 20.04.2011 10:40:01     Reagovat
    Autor: gr - greeny
    Titulek:bonusy
    re "Uzavírači smluv nejsou přímí zaměstnanci telefonních operátorů (často to jsou brigádníci) a jsou placeni od uzavřené smlouvy, budou se vám tedy vždy snažit namluvit, že smlouva je pro vás výhodná, ať je situace jakákoliv. "

    Ano, ti "uzaviraci sluv" jsou vetsinou obchodaci z externich firem. Hodne zalezi na tom, jakou ma jejich firma s operatorem smlouvu, zejmena pak jak jsou udelane bonusy za prodej. Pokud jsou prodejci placeni od kusu, samozrejme se pak mobil snazi prodat i mrtvole.

    Na druhou stranu, operator chce platiciho zakaznika, zejmena kdyz uz mu dal ke smlouve dotovany telefon. Pokud si zakaznik permanentne stezuje a/nebo neplati, a pokud takovych zakazniku od jednoho prodejce prichazi hodne, ma prodejce snizene bonusy a dostava pojeb. V krajnim pripade je s nim rozvazana smlouva.

     
    Komentář ze dne: 20.04.2011 10:41:41     Reagovat
    Autor: gr - greeny
    Titulek:Re: bonusy
    oprava
    misto "Pokud jsou prodejci placeni od kusu" melo byt "Pokud jsou prodejci placeni pouze od prodaneho kusu"

    Komentář ze dne: 20.04.2011 15:47:44     Reagovat
    Autor: Skeptik - Skeptik
    Titulek:Ranger
    Tahle firma je v telco proflakla jak falesna petka. Je to uz chvili co delala medvedi sluzbu Ufonu (jejich povest se z toho nevzpamatovala dodnes), ted pracuje na povesti T-mobilu. Nedivim se, ze se svym jmenem nechlubi...

    Komentář ze dne: 23.04.2011 21:37:02     Reagovat
    Autor: Lokutus - Lokutus
    Titulek:Číst a mysletpyčo
    Paní si naběhla a vsadím se, že už si příště dá pozor. Za 11000 je to docela levně pořízená zkušenost, znám horší případy.

    Až se lidi tady naučí číst smluvní podmínky a přemýšlet nad těmi marketingovými bláboly, snad ustanou tyto trapné srdceryvné výlevy o chudácích, napálených zločinnými obchodníky.

    Komentář ze dne: 24.04.2011 00:54:40     Reagovat
    Autor: Michal - Neregistrovaný
    Titulek:Sorry ale
    Ta dama si ten problem upekla sama. Ja jsem proti temto lidem imunni, protoze je automaticky odmitam a to i prestoze mi leckdy nabidnou tak vyhodnou nabidku ze by se odmitat nemela (zkracene receno totalni blbost).
    V prvni rade je treba si uvedomit, ze ten clovek nevazi cestu kvuli tomu, aby Vam s necim pomohl. Chce pomoct sam sobe a firme pro kterou pracuje (ktera ho plati a tim motivuje).

    Zkracene bych dodal, ze kdybych toho cloveka pustil domu, tak jen kvuli tomu, abych ho vzapeti svazal a pomalu mu rezal prsty az by mu nic na rukou a nohou nezbylo. JInej duvod pozvat si ho domu bych nemel...

    Komentář ze dne: 02.09.2011 22:52:19     Reagovat
    Autor: Tereza - Neregistrovaný
    Titulek:Firma Ranger Czech Republic
    O Rangeru se mnohé dozvíte např. zde:

    http://www.kecykecy.com/forum/firma-ranger-czech-republic-a.s.1/index.html

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.