Komentáře ke článku: Test: Temposervis (ze dne 06.07.2004, autor článku: D-FENS)
Přidat nový komentář
|
Já osobně mám s Temposervisem kladnou zkušenost..Přijel jsem tam,řekl jsem že chci ten jejich test kde testujou tlumiče,brzdy a podobně..no a za 20 minut to bylo..Stálo to 199Kč...Takže některý služby špatný a drahý nejsou..Ale je pravda že nic složitějšího jsem po nich nechtěl,takže dál nemůžu soudit..
|
|
|
Test tlumicu se bezne dela ZDARMA
|
|
|
Jasně..tak že k tomu přijde umolousanej mechanik,rozhoupe to vepředu,rozhoupe to vzadu a řekne že je to ještě dobrý že..
|
|
|
...a nebo to dela (tusim) Elit na normalni stolici s valcema z ktery vyjede graf - dokonce se ani nesnazej cloveku moc vnucovat novy Monroe ;-)
No a treba u bejvalyho(?) Seatu v Pruhonicich to delali v ramci prijimaci prohlidky, taky zdarma. mmch to byl prvni servis kde jsem si pri vstupu nepripadal jako chodici kasicka a to jsem navic ani nemel seata...
|
|
|
No dobře..dělali to v rámci přijímací prohlídky zdarma..To já netvrdím že ne..Ale fakt bych chtěl vidět,kde si člověk přijede,tam mu to otestujou,vyjedou papír a nebudou po něm nic chtít..Takový ty akce typu 20.června testování zdarma nepočítám..
|
|
|
Hmm, asi to neni tak náročná práce a navíc nic na autě nedělaj...
Musím se přidat k většině :-) nespokojených zákazníků.
V Temposervisu u Hypernovy (Průhonice) sem chtěl využít "chvíle", (než přítelkyně nakoupí) k výměně žárovky v předním reflektoru - zrovna mi při příjezdu na parkoviště přestala svítit a na palubce mi to hned zvesela oznámila kontrolka.. :-)
No tak jsem si napřed v Temposervisu žárovku koupil, což se neobešlo bez problémů, neboť přítomná pokladní nebyla schopna uskutečnit platbu kartou. Po vylovení všech zapadaných drobných po různých záhybech kalhot a auta se mi zadařilo zaplatit v hotovosti.
Cca po 5 min. jsem měl najet s autem do dílny.
Žárovku měnili 20! min. (pravda, byla to H1 a museli otevřít kapotu...
Budiž jim ke cti, že když byl servisní díl (žárovka) zakoupena u nich, nechtěli nic za práci...
Ale... když se setmělo, měl sem pocit, že to stále nesvítí jak má - a taky že jo - prostě tu žárovku neusadili do patice tak, jak má být a tím pádem to svítilo všude a nikde!
Do 5 minut jsem si to opravil sám (včetně otevření a zavření kapoty) a na ulici.
Servis, který neumí dobře vyměnit ani žárovku v reflektoru u mě naprosto propadá a zdaleka se mu vyhnu!
|
|
Aha... A já tuhle, když jsem byl v Globusu, vokukoval tu obrovskou ceduli TUNING. A von to je ten "Temposervis" :)
|
|
já bych si jen fsadil, že jak kouknu na toho pána co sedí v představenstvu toho servisního podniku, že tenhlecten servis má stejnýho majitele jako jedna (nebo vlastně obě) zmrdiTelevize...
tedy asi tak.
Koges
|
|
|
Jj, Temposervis patří do majetku PPF.
Jednou jsem si u nich nechal měnit chladící kapalinu. Vzali mě hned. Cena O.K., akorát jsem čekal asi o 3/4 hodiny déle, než mi přejímací technik předpověděl....... Práci odvedli standardní - snad - na výměně vody toho moc zku*vit nemohli. Dokonce to zjevně i odvzušnili.
|
|
a nejen v Cechach. Nedavno jsem byl v socialisticke Francii a kousek od Marseille mi odesel alternator (uhliky vyhoblovaly medene krouzky na hrideli az po samotnou hridel, jak se pozdeji ukazalo)... To jsem pochopitelne v prvni chvili nevedel a protoze jsem zrovna nemel s sebou voltmetr (ja vim, uz to vickrat neudelam), zajel jsem do servisu. Rikam si - francouzske auto, zadny problem. Napeti mi zmerili az ve druhem znackovem servise Peugeot (v tom prvnim se patrne zrovna stavkovalo). Nikdo pochopitelne nemluvil jinak, nez zabozroutsky, coz je jazyk, ktery pro zmenu neovladam ja. Opravit alternator? Coze? Ten my menime celej. Za zhruba 1000 ojro. A kdy to muzete opravit (idealne na pockani)? Nejdrive koncem pristiho tydne. Ale baterku vam dobit muzeme. Hmmm, to uz musim byt zpatky.
Dalsi servis. Auto nenastartuje. Hmmm. Prisel kravatak a zacal mi rucne balonkem pumpovat naftu do motoru, ze to asi bude tim. Pak rika "akumulateur", ja na nej "prdlajs, alternateur"... Tak mi bylo naznaceno "radsi jedte jinam".
Nakonec mi znamy, ktery jezdi kamionem, privezl alternator z vrakoviste a vymenili jsme ho na dalnicnim parkovisti svepomoci...
|
|
|
Mival jsem kdysi Peugeot 405. Moje zkusennosti se znackovymi servisy byly naprosto katastrofalni. Vrcholem bylo, kdyz jsem jednou zaplatil a odjel v dobre vire, ze to snad uz musi byt v poradku...Nebylo - pripadalo mne divne, ze blinkry funguji nejak divne - nepravidelne. Zastavil jsem a jal se zkoumat zadni svitilny. To co jsem zjistil mne vyrazilo dech. Ti dementi tam ty draty ze zahadneho duvodu nejak zahadne poprepojovali, takze spolecne s blinkry blikala i brzdova svetla (!!!), jedno zhnulo jen malicko, druhe hodne :). Hruza, hruza. Za to se samozrejme nestydeli vzit penize. Pri reklamaci se tvarili stylem "co bych jako chtel..." .
Velkou zabavou bylo ty "odborniky" pozorovat pri praci s diagnostickymi pristroji, kterym zjevne nerozumeli. Ano pratele - BYL TO ZNACKOVY SERVIS, jehoz majitele nekteri mozna znate - obcas se jeho jmeno objevi v novinach.
|
|
|
Jojo, podobnou zavadu sem mel na svoji 20 let stare S120GLS, protoze ukotveni zadnich svitilen bylo diky zubu casu uplne schnile a tim padem nebyla ani jedna zarovka poradne ukostrena, takze se pri ruznych kombinacich rozsviceni dely podivne veci, blikani brzdovych svetel s blinkry byl asi nejcastejsi jev. Jak stara yla ta 405tka? :)
Ale je fakt, ze auto by ze servisu melo odjizdet v lepsim stavu nez bylo privezeno a pokud nesplnuje nekterou z povinnych vlastnosti, majitel by mel byt upozornen. Holt, zlaty servisy japonskejch aut. Od ty doby co sem vysedl ze skodovek (nejen 120 a 1000MB, ale taky feldy a prvni oktavky) a presedl do japonce, si nemuzu na servisy stezovat.
|
|
|
To auto bylo vyrobene v r. 1990. Incident se stal V ROCE 1997. Byla to zjevne vina ZNACKOVEHO servisu, protoze zamestnaval dementy, kteri se v elektrice Peugeotu vubec nevyznali !!! Ja byl tenkrat v naprostem soku, protoze jsem Peugeot povazoval za svetovou znacku, ktera dba o kvalitu svych servisu kdekoliv na svete...
Po nejake dobe jsem to auto prodal. Zrovna nedavno jsem se dozvedel, ze uz je na srotisti, protoze ten co ho ode me koupil, ho totalne zrusil. :)
|
|
To ja uz jsem si kolikrat rikal, ze bych mel opravy sveho vozu sverit "odbornikum" a svuj cas vyuzit jinak.
Bohuzel moje zkusenosti jsou takove, ze "odbornici" se vetsinou snazi rychle vydelat a odflaknou i takove banality jako vymena brzdovych desticek (nevycisti bordel, nerozchodi pistek, daji tam levne repliky) nebo vymena oleje (naleji polosyntetiku, uctujou syntetiku) apod.
Proto jsem nucen delat vsechno sam. Je to smutne ale je to je realita.
|
|
|
jj, taky. A navíc mě to baví. Cokoliv co je na autě důležité si raději opravím sám, protože je to jednak levnějši a hlavně kvalitní. Jednou se mi stalo, že jsem si ze servisu odvezl auto s povolenou příčkou motoru (tři šrouby každý na dvou závitech, čtvrtý chyběl úplně). Raději nemyslím na to co by se stako kdyby si to ty šrouby rozmyslely úplně.
|
|
Po několikaletých zkušenostích s tuzemskými autoservisy, ať už značkovými nebo neznačkovými volám již jen: "Království za dobrej servis"
Apropo kolegové, nevíte o opravdu dobrým servisu na škodovky v Praze?
|
|
|
http://www.jisa.cz/ ...doporucoval mi ho kamarad ktery tam nechava servisovat uz nekolik let svych par firemnich aut a je s nima naprosto spokojeny...
|
|
|
a nevite o dobrem servisu v Praze pro vw?
|
|
|
Auto Vašenda na Harfě v Praze je good,
dělaj všechno, specializujou se i na Francouze.
Jel jsem tam, že mi to nějak klepe,
měl jsem podezření na silentblok motoru, ale nic jsem neříkal,
jinde to bylo ohodnoceno "ňyc tam neňy",
u Vašendů vyměnili silentblok, ukázali starej, vysvětlili,
jak je utrženej, cena za práci adekvátní. Pokud nějak ojebávají, tak přitom nepošlapávají důstojnost zákazníka. :))
|
|
|
Jo a cena za práci kolem 350/h, což je více než příjemné.
|
|
|
Já kdysi v Praze jezdil do Bosche na Slezskou tuším 26. Drazí, ale dobří, jezdil jsem tam s Fiatem, stávaly tam hlavně škodovky, Audiny a Francouzi. Ale je to 4 roky zpět, tak s rezervou...
|
|
|
přestěhovali se na Prahu 7 U měšťanského pivovaru se jmenuje ta ulice, ale nebyl to Bosch, byl to Tadeáš později Slezská s.r.o. :-)) i když s Boschem měli nějaké pletky . .
|
|
Za litr bych autorovi nechal přední a prostřední díl výfuku na Favorita, zadní jsem použil sám. Ale je to passé, možná kdyby měl někdo jiný zájem ... .
Jinak servisy jsou kapitola sama pro sebe, obzvlášť smluvní, kde jim výrobce diktuje co musí měnit jako komplet a neopravovat díly. Co je mi platné normování práce a ceny za ni, když mi z peněženky vytáhnou peníze druhou stranou za materiál?
|
|
|
Zase na druhou stranu nemaj problémy s dodržováním záručních lhůt na opravu.
|
|
|
...akorat obcas cvicne vymeni to co jeste funguje a sem tam neco trosku porouchaji, aby vas zase brzo videli. Moje zkusenosti se skodovackejma servisama jsou dost tristni, obzvlaste vypeceny je Bencar v Krci, kde mi trvalo cca 5 navstev nez mi na aute zpusobili zavadu kterou jsem si pak byl schopny opravit sam. a to jsem tam jel puvodne jenom na pravidelnou prohlidku... :-(
|
|
|
Jo jo,stává se to...Nejzajímavější je,když má jeden majitel dva servisy ve dvou městech a v jednom jsou ochotní a v pohodě,a v tom druhým je to naprosto hrozný..To už se pak člověn nemůže spolehnout na nic..(mimochodem taky škodovácký servisy:o)
|
|
|
Jo jo s Bencarem je sranda, kamaradovymu otcovi radily s mlhovkou kam vnikla voda (praskla zjevne nebyla), ze musi hodne svitit, aby se ta voda vyparila...
|
|
|
BenCar... tam me uz nikdy neuvidi :( Je to zlodejska banda. Pred par lety jsem tam nechaval sluzebni Feldu na mensi opravu. Pozadal jsem je, aby se mi take podivali na gumy, jestli by pred zimou nechtely vymenit. Za par hodin mi volali s tim, ze predni ujdou, ale ty zadni (univerzalni) jsou sjete. Pozadal jsem je tedy, aby mi tam dali nove. Pri placeni jsem je chtel videt. Najednou neochota, zamlouvani, ale nakonec jsem je dostal. Staly oprene u zdi, coz byla asi ta slibovana odborna likvidace. Kdyz jsem si je pote prohlizel, prislo mi, ze jsou v poradku, proto jsem si nechal vyhledat ve firemnim ucetnictvi datum porizeni. Byly stare pet (!!!) mesicu a bylo na nich najeto max 9000 km. Toto zjisteni me, ehm, udivilo a pozadoval jsem vysvetleni. Mechanik se jen vymlouval a pote slecna na recepci spolehlive betonovala pristup k majiteli. Opakovane jsem se k nemu nedostal ani pres mail, ani pres telefon :( Skvele "odstineni".
Jinak co se tyka tzv. "autorizovanych" servisu Skoda. Je to des a hruza. Objednaci lhuty dlouhe, jednani otresne (neni kam jit, konkurence neexistuje), ceny zavratne, sluzby hruzne (uctovany, ale nevymeney olej, atp). Dokonce mam pocit, ze v nich pusobi typari zlodeju aut. Auto mi ukradli pet dnu po navsteve, druhe tesne pred (po objednani).
Zaver:
- Skoda nikdy vice (krade se vic, nez je zdravo a pomer cena/"vykon" neni nejlepsi),
- kdyz autoservis, tak mensi/mimo mesto, kde si dokazi vazit zakazniku.
|
|
|
No ja nevim, mam Civica a nemuzu si stezovat. Sice je servis drahy (650,- Kc/h) ale jednou do roka je to celkem jedno a technik za ty prachy rad vyhovi kdyz potrebuju krome pravidelne prohlidky jeste par blbosti navrch.
|
|
|
mam s nima podobnou zkusenost - vadnou spinaci skrinku opravili tak ze mi vymnenili baterku, a az pote co se technikovi nepodarilo nastartovat kdyz mi chtel auto vratit se tim zacali opravdu zabyvat :-( Nakonec jsem nasel slusny servis na opacnym konci Prahy - Prerost a Svorc na Veleslavine, ale po vsech tech zkusenostech uz nechci zadny koncernovy auto ani videt (zazitky s Audinou a Passatem na Jarove by byly na delsi story..)
|
|
|
To já mám zase poměrně nedobrou zkušenost s tímhle Přerostem a Švorcem, vadný snímač otáček odstraňovali natřikrát, mezitím vyměnili co se dalo (kabely, svíčky, palec, víko rozdělovače), všemožně to seřizovali a auto pořád za jízdy cukalo a to hodně. Pak už se na mě tvářili, jako bych si to snad vymýšlel...
Podruhé zase nepřišli na to, co způsobuje skřípání od předního kola (zaseklé destičky), za kontrolu naúčtovali asi 650 - v dalším servise se ukázalo, že zřejmě ani nesundali kola...
|
|
|
Tipaři zlodějů v autoservisech ...
Čemu se divíte, člověče ? Vždyť ten servis je jediný místo, kde dobrovolně odevzdáte klíče od svýho auta ... A pokud máte kromě nějakého imobilizéru, čipovýho klíče nebo nevím čeho zamontovaný nějaký svoje "udělátko", tak jim o něm řeknete, aby si to při "opravování" omylem nevypnuli ...
Naší firmičce ukradli 3 auta, nejdéle do měsíce po návštěvě servisu ... Ale teď už tam ten člověk asi nedělá, nějak to přestalo.
|
|
|
Hej člověče, znám toho majitele a jeho známé, všichni jsou to kreténi, kdybys chtěl, ozvi se na gumideg@email.cz a já ti ho hodim na talíři...
|
|
to mate kuci z toho, ze lezete do mestskej autoservisu...
dybyste si nechali milacky opravovat u vesnickejch strejcu, jak to delame my, tak vam za kacku opravi uplne vsechno a jeste vam uvari pri cekani kafe :)
|
|
|
No, jsem zvedavej, jak by vesnickej strejc resil prasklou hlavu na necem, cemu motor vazi cca 500 kg, musi se to delat na motoru vyndanem z vozidla a motor se vytahuje horem... ;-)
Nota bene kazdy vesnicky strejc ma doma elektronickou diagnostiku, zvedak na auta a know how ohledne modernich motoru ;-) Myslim, ze na cokoli novejsiho nez je skodovacky ctyrvalcovy OHV by koukal jako tele na novy vrata.
|
|
|
No, divil byste se. Mám osobní zkušenost, že některé vesnické servisy jsou doslova nabité moderními diagnostickými přístroji a nářadím, přitom mají vynikající ceny. Auta vyšších tříd a jiných typů než Škoda je určitě nerozházejí. V jednom takovém servisu na vesnici se 4500 obyvateli jsem si nechával pravidelně udržovat svoje auto, které pak výborně a spolehlivě sloužilo...
|
|
|
Ale ja se nevysmivam vesnickym servisum, ja se vysmivam tomu tvrzeni o strejcich, kteri spravi ve sve garazi vsechno. Maji autogen, dve slusne sady naradi a zvedak zvany panenka. Ano, na starych autech opravi cokoli, na traktoru asi taky...
Jeden vesnicky servis (no, spise takove satelitni mestecko par kilometru za Prahou) znam docela dobre a jezdim tam uz docela dlouho. Zatim opravili cokoli, i kdyz tu prasklou hlavu mi resili zhruba tri mesice ...
|
|
|
jj, nakonec sem dopad podobne. Zajimavy je ze tihle "vesnicti strejci" jsou docela casto lidi kteri puvodne delali ve znackovych servisech, ale tamni zmrdsky zpusob prace je z nablyskanch autosalonu vypudil. Takze aspon moje zkusenost je takova ze dostanu odbornou praci od opravare (ne "vymenare") za zlomek ceny, protoze si v cene opravy nemusim platit sekretarku, prijimaci techniky a bandu vohnoutu kteri akorat na co sahnou to zmrvej.
|
|
|
No nevim nevim, je to asi pripad od pripadu a jde o to, co se tam bude delat. Kdyz mam nejaky problemy s plecharinou, tak to davam taky do mensich (a levnejsich) servisu, ale motor, zaveseni, rizeni a brzdy, na to bych nekoho, jehoz praci neznam dobrovolne nepustil, neb nejsem sebevrah. Resp. servis do ktereho auta davam rozhodne neni znackovy, spis je to jeden z tech mensich mestskych a jsem nadmiru spokojen. S vesnickymi servisy sem mel dve zkusenosti kdyz sem mel shade a zkousel sem, jestli by me to nepomohli servisovat nejak levneji. Navsteva v jednom servisu - privezl sem auto, ze nejak tezce chyta. Za tyden sem si pro auto prisel, majitel ukazal, jak na prvni skytnuti nastartoval. Zaplatil sem mu za praci, sednul do auta a ... nic. Frajer otevrel motor povolil rozdelovac, rekl mi at startuju a zacal pri startovani tocit rozdelovacem sem a tam, protoze nejspis doufal, ze se mu podari nastelovat predstih tak, aby to chytlo. Samozrejme se vytloukla baterka, tak prinesl nabijecku a jeste sem zaslechl, jak svemu znamemu rika, ze jakmile to naskoci, tak uz ho to nezajima. Po nejake dobe auto naskocilo a protoze sem tomu vydriduchovi nechtel auto znova sverit, odjel sem domu a po pul dohine sem zjitil, ze benzin do toho nejak netece tak jak ma - byla poskozena membrana v cerpadle.
Zkusenost druha - nechaval sem menit brzdove desticky. Kdyz sem si po tejdnu (!!! ve svem nynejsim servisu sem nezazil zavadu, jejiz odstranovani by trvalo dele nez 24 hodin, protoze jsem vzdy prizvan az kdyz maji potrebny material na sklade a volne sily, teda pokud auto je schopne jizdy) prisel, tak mi bylo receno, ze auto ma zavadu predni napravy a ze me nemuze pustit na silnici bez opravy. Tak sem mu odvetil, at mi rekne o co jde a kolik to bude stat. Odpoved byla jen mlzeni o nejakych nesmyslech v ulozeni (?) a cena 5.000,- Tak sem mu rekl, ze zadny penize mesic mit nebudu a ze mu tam to auto zustane na dvore. Tak ze pry mi to udela na dluh, cimz sem zacal vetrit levou. Tak sem zacal shanet odtahovku do jineho servisu na provereni a teprve potom z nej vylezlo, ze jsou v pytli kulaky (coz uz jsem davno vedel). Tak mu bylo oznameno, ze jestli mi auto nevyda, zavolam policii a oznamim kradez a vydirani, takze po chvili nadavek a vyhruzek mi klicky vratil. Posledni kapkou bylo, ze kdyz sem sel z jeho "kancelare" k autu, tak me dohnal nejaky jeho zamestnanec, ze prej kde budu ty kulaky menit, ze pry by si to vzal domu na melouch. Byl sem tak konsternovanej, ze sem se nezmohl na jinou reakci nez sednout do auta a co nejrychleji odtud zmizet. Vesnicky servisy nikdy vice. Kdyby nekoho zajimal nazev toho druhyho servisu, tak je to autoservis Kuzel v radotine. Durazne pred nim varuji. Jak se ke me doneslo, nebyl sem prvni a asi ani posledni.
|
|
|
No mozna se tomu budes divit, ale je i spoustu strejcu co vytahuje motor horem bezne a diagnostika ridicich jednotek je pro ne bezna rutina.
Na rozdil od zmrdu z nablejskanejch znackovech salonu jsou auta a motory a ridici elektronika jejich konickem.
A jejich know-how ohledne modernich motoru je vetsi nez u vsech salonich zmrdu dohromady.
|
|
|
Znám jednoho strejce ve vesnici s asi sto chaloupkama a nějakýma chlívkama seskupenýma kolem potoka, provádí servis vozů z koncernu na lidová auta, má VAG jakož i originální přípravky, optický tester geometrie, analyzátor výfukových plynů, zkušební trať na brzdy a tlumiče a další podobný hovadiny. Jeho čtyři zaměstnanci (motorář, karosář, elektro + diag, podržtaška) jezdí dvakrát ročně na školení VW do Vídně (cena: 1.300€ osoba + cestovné a hotel) a opraví v podstatě všechno. Když mám problém, stačí zvednout telefon a kolikrát mi poradí tak, že to do servisu ani nemusí! Velikostí obce to tedy asi nebude.
Ale možná to bude tím, že der Onkel má tu dílnu v Rakousku a tam jsou automechanické práce živností koncesovanou. Kdyby der Onkel něco zfušoval, tak mu už nikdo nepřijede, protože se to po vsi rozkřikne a alle búben und médl pojedou k jinému strýci, co je o deset kilometrů dále. Konkurence chybí!
|
|
mno nevim, znam cloveka, co upravil motor z civika, kde se potkali pisty s ventilama... a udelal to doma a v poho...
|
|
V Plzni u Carrefouru dokonce takovy servis neustale neco vyrvava, aby si ho lidi vsimli. Desne me to sere, kdyz neni ani chvile ticha na odlehlem konci parkoviste.
---
Zaregistroval jsem, ze se Sluznak nasel. JEZISMARJA, JA SE UZ RADOVAL, ze je pryc. To budou zase blitky :-(
|
|
Dneska me menili lozisko na prednim kole u Felicie. Taky protrzena manzeta a cely vysypany. Prace na tom byla zapocitana 5,5 hodiny a cenovka kolem 2000 Kc. Delal to znamej v jednom mensim servisu takze vice mene to sou realny hodnoty:) Predstava ze v Tempo servisu by zmrdi museli tak dlouiho makat na jednom aute se jim urcite nezamlouvala a tak radeji odkazali na objednavku i kdyz vi ze se s tim moc jezdit neda:)
Ve znackovym servisu sem platil za vymenu dvou lozisek na Fabii 8000Kc (prace neni o nic moc tezsi a cela dilu taky neni o moc rozdilna). Takze znackovej servis docela vesele vydelava.
Nepsanym pravidlem u znackovejch servisu snad vzdycky je ze tam delat uplny blbci kery neumej opravit zakladni veci s kerejma si v mensim neznackovym servisu hned poradi.
Take me prislo ze kdyz tam prijedu se starou felicii tak na me koukaj jak na nejveciho blba a co si vubec dovoluju s takovou sunkou tam lezt a brat jim jejich cas. Naopak s Fabii uz je to trosku lepsi, ale taky starne, objevujou se zavady a to oni nemaj moc radi kdyz musi neco vetsiho opravovat:)
|
|
Kamos servisuje vsechny firemni auta u takovyho blaznivyho mechanika na vesnici. Kdyz se ve znackovym servisu Audi snazili vopravit autom. prevodovku do A8, nezvladli to, dali do druhyho, kde to taky nezvladli a majtel 3 mesice nejezdil, tak to dal jemu a ten si vzal manual, deku, rozebral to do sroubku a zjistil, ze ty debilove v servisu tam namontovali neco obracene. A snadno opravil. Takze co se tyka mechaniky, nejlepsi sou peclivy opravari, opravujou, nevymenujou.
|
|
Vyzkoušel jsem jeden nejmenovaný servis výfuků, autobaterií, tlumičů a podobných jednoduchých věcí v Brně. Moje zkušenost: nikdy si už od nich nenechám nic udělat. Potřeboval jsem vyměnit výfukové potrubí. Celkem snadná záležitost. Tak jsem si to objednal, díly dodali a že mi to do hodiny namontují. To že jsem tam čekal hodinu na to, než se mým autem budou vůbec zabývat pominu. Až si ho vzali, tak po půlhodině přišel mechanik, že to tam nejde namontovat, že mám neoriginální tluimič. Po chvíli výměny názorů mě milostivě pustili do dílny, kde jsem zjistil, že na jejich novým dílu nessedí ani díry na silentbloky. Pak mi doporučili i výměnu koncového dílu, že už moc dlouho nevydrží. Cca 1500,-. Tak jsem jim řekl ať si to upraví. Reakce: pane to byste musel doplatit asi 800,- a ještě to bude bez záruky. Moje odpověď byla jednoznačná: dejte mi ten zbytek potrubí, já si to doma upravím a dodělám a ještě jsem si neodpustil poznámku, že všude doporučím jejich služby. Známýmu jsem dal stovku, a jezdím s tím už přes dva roky bez problémů. Hold když chce někdo peníze, tak z lidí dělá blbce.
Sám se zabývám opravami aut, a vím co se dá opravit a co ne. Ale značkový servis potřebuje prodat celý nový díl. Je to jejich kšeft.
Co se týká vesnických strejců, nebo malých opraven, tak ti, až na vyjímky si zákazníků váží a vyjdou jim vstříc. A jejich ceny? Defacto za pusu. Ale na druhou stranu značkové servisy japonských vozů, tam je to vesměs o něčem jiným. Snaží se prosadit na našem trhu a tak si zákazníků váží.
ALe řekněte sami, kolik znáte velkých podniků, kde platí "náš zákazník, náš pán". Já ani jeden. Co nejmíň poruch a návštěv servisů přeje všem COWLEY.
|
|
|
Co maš za auto. Ja tam menil brzdy, dovezl jsem si je sam - kotouce a desky. Pak mi zavolali ze desky nejsou ty prave, vsechno mi ukazali a nasadili zpatky ty stare. Objednali desky a za par dnu tam jel znovu. Pak jsem tam byl nekolikrat, spis neco zkonzultovat a zas byli moc ochotni.
|
|
já jsem několik servisů vystřídal, poté co mi můj Lancer stále nechtěl startovat a každej mě řekl jinou příčinu a auto stále nic. tak jsem to dal na doporučení k p. Záveskýmu v Pecce u Nové Paky a zíral jsem co neumí. Už auto jinam nedávám, byť to mám daleko 150 km. Bývalý závodník se celkem vyzná a já si udělám výlet...to k těm vesnickejm strejcům.
|
|
mno, kdyby nekdo vedel o slusnem servisu na citroena, rad to vocihnu, protoze do znackoveho servisu uz nikdy. Menili mi vyfuk, menili ho natrikrat (rozumejte tri navstevy) a ani na potreti ho nedokazali uchytit tak aby nemlatil pri jizde. Krom toho nevim jak to dokazali ale od te doby se sere neco na naprave, hrozne to skripe :). Pak mi menili desticky a koutouce, prej je to vsechno spatnyk, tak ok, vymenili a za mesic leve predni kolo prestalo brzdit, prej se zvlnil kotouc a desticka je sjeta ...oboje vymenili ...za pul roku, pricemz jsem najel asi 1000km se to opakovalo, vymena desticek a kotouce na levem prednim kole a pak jeste jednou ....ted leve predni kolo opet nebzdi a pri seslapnuti pedalu citim silne chveni, i debilovy by doslo, ze se nejedna o normalne sjete desticky, ale ze se z nejakeho duvodu kurvi. Zkontrolovat proc tomu tak je, nikohozrejme nenapadlo, neb to neni v jejich zajmu, radeji vymeni desticku a kotouc :). Tak jak, kam mam jet se svym citroenem ZX ? :)
|
|
|
Sice odpovidam po 6 letech a nepisete ani mesto, ale v Brne je zvykem jezdit do Citenu (www.citen.cz, ale ty stranky maji hrozne). Nejsou prodejci ale servis, takze jim na tom zalezi. A kdyz je nejaky problem ktery neni na prvni pohled zrejmy, neuslysite od nich takove to standardni "my jsme vyresetovali ridici jednotku, az se vam to stane priste, prijedte znovu".
Na druhou stranu umi dodavat i znackove dily a delat i zarucni servis. Udajne maji nejake propojeni i na nejakeho prodejce v Boskovicich nebo kde, takze pokud fakt chcete, i to nove auto jde pres ne koupit.
|
|
No tady místní (Liberec) značkový servis VLC Zikán sice není žádný sedmý div světa ale ze všech značkovejch servisů (opel/škoda) co jsem zažil ten jednoznačně nejlepší I když vzpomenu na doby kdy po revoluci začínali já tam přišel že potřebuju vyměnit gufero a nějakej pičmunda mi řekl "tak si ho dones, my ti ho vyměníme" a tak jsem si říkal zikán už nikdy, ale dnes opravdu pohoda... Zjistil jsem že takovýty garážoservisy jsou na ladu naprosto nahovno (tedy aspoň na samaru- starý 01 by možná zvládli) ale samaru vživotě neviděli, díly samozřejmě nemaj, příručky pochopitelně taky ne a tak spíš něco zprasej než opravěj. Sice jsou na hodinu levnější ale zase než na to příjdou tak jim to trvá dvakrát tak dlouho
Já když na to příjde (kluci z offroad klubu maj zastlanou dílnu a venku je hnusně) tak si ve značkovým servisu nechám třeba i vyměnit svíčky nebo fridex A vždycky je to v pohodě.
Nejlevnější opravou byla výměna pružiny zacvakávání haupny , kterou mi (vč. materiálu) udělali za 29 korun no mělo by smysl se stím srát doma ?
A takový fóry jako že tam zavolám a nechám si zavolat k telfonu servisáka aby mi poradil jsou už celkem normální, nebo že dostanu kafe, když mi dělaj něco na počkání, to by u škodovky asi neklaplo:)
Nebo když jsem tam přijel a řekl jsem co potřebuju, tak šéf servisu opáčil "no a taky vám opravíme to zadní světlo" ... "éé jak jste na to přišel??" viděl jsem vás ve městě a nesvítí vám" (mel jsem ruplej caplik v konektoru a kašlal jsem na to- oprava stála 50 korun)
A nebo když jsem tam přišel a on se mě ptá co je za problém, tak povídám "vůbec to nejede, stojí to támhle a támhle, tady máte klíčky tak mi pak zavolejte" no, a pohoda, dojeli si tam, přitáhli jí, opravili mrtvej altik a odpoledne mi zavolal, že si pro ní mám přijít
Nebo když mi umřela, dojel jsem samospádem k benzínce, zavolal jsem, kluci za půl hoďky přijeli a spravili.
S placením taky pohoda, u nějakejch malejch věcí (jako u tý naposledy zmíněný, že jeli spravovat na benzínku přez celý město) řeknou " to si domluv se šéfem" a šéf obvykle řekne " to si domluvte s klukama" takže to kilo pro každýho (z ručky do ručky) v pohodě spraví
To že už vůbec nechodim do kanceláře ale lezu rovnou do dílny abych tam ze servisáků vymámil nějaký rozumy pak už snad ani nepřekvapí.
Akorát teda starej zikán mě obvykle přesvědčuje ať se vykašlu na samaru a koupím si KIU (zikán prodává i KIA) já odpovím "LADA FOREVER" on na to obvykle obrátí oči v sloup a pošle mě do dílny
|
|
Ja ma taky Ladu a muzu zase rict,znackovej servis Lada jiz doufam nikdy nebudu muset navstivit. Je pravda, ze vsechno vzdy opravili a byli i vcelku ochotni, ale trvalo to vzdcky moc dlouho(opakovane navstevy se stejnou zavadou na dennim poradku) a stalo to hromadu penez...(vyzkouseno v Praze a Plzni)
Pak jsem poznal p.Klasterku, ktery ma malou dilnu v Klatovech a od te doby jsem s opravami spokojen a zacalo k nemu jezdit jeste nekolik znamych....(nova auta,vse...)
Tot ke znackovym servisum(vseobecne),mam zkusenosti take od jinych znacek:Skoda-Autostyl,Praha Stodulky-otresny;zn.servisy Opel-vse udelaji,ale draze(to beru),ale vetsinou tam vymeni jeste neco,co usoudi za vhodny, ale me to zas tak vhodny nepripada a jeste to vyrazne odlehci penezenku....
|
|
Nevím kdo psal úvodní článek,ale byl pořádnej kokot a prudič.Nevim jestli dělají nějkde test tlumičů zdarma,ale v tempu jsou akce zdarma každiu chvíli.Jestli je to někdo,kdo si myslí že přijde a všichni se poeserou,když tam seděj 12 hodin achoděj většinou takový jako on,tak se asi zbláznil
|
|
četl jesem všechny odkazy a nestačim se divit.Buď to píšou samý mladý pitomci nebo hlupáci co nevědí co tohle za řemeslo.Každej je chytrej,ale utahnout šestku šroubek,to asi věda.Každej chválí ??vesnický strejce'¨',ale že dělaj bez záruky(vlastní zkušenost),dost ani nedá účet,to asi nikomu nevadí.Holt když něco,jede zase jinam.Je to asi o tom že když zrovna pomůžou jsou dobrý,když ne jsou špatný.Soudnost pánové,soudnost.
|
|
Moc duvery ve me nebudi. Za vymenu prednich desticek chteji 150, stejne i za vymenu prednich kotoucu.
Za tyhle dve veci jsem zaplatil jen za praci 1000 v jakemsi ate brzdovem centru. Mam ho vedle baraku, tak jsem ho zcela
naslepo zkusil. Tezko rict, jestli je to moc nebo malo, kazdopadne byli slusni, tvrdili, ze v cene bylo i vycisteni
trmenu a kontrola brzdovky (nakonec i jeji vymena za dalsich 300 jen za praci). Auto je po oprave bez problemu.
Trosku me te cenovy rozdil zarazi. Oba servisy jsou pritom v Brne.
|
|
Moje zkusenost s Temposeposervisem je take zaporna ostatne presne dle ocekavanich.
Jelikoz jsou auta pro me konickem, nejaky Temposervis i bez
predchozi navstevy mel byl nekde...proste takovej servis se staci podivat a cloveku znalemu dane veci je hned jasne, jak ze to tam asi bude.
ALe jednoho dne, nevim co me to popadlo, jsem je zkusil oprubovat jen tak z hecu. Asi za to mohla velka cedule dnes
testy tlumicu a brzd jen za ...blablabla asi za 89,- nebo tak nejak to bylo.
Soucasti meho planu byl take vuz zvany Felda 1.3, ktery mel mnou znamou zavadu, jiz zjistenou, presne diagnostikovanou, jen cekala na vhodny cas opravy az se dostanu do meho spolehliveho servisu (mimochodem maly servis o 1 cloveku, ktery opravi vse).
Ta zavada byla znecistena skrtici klapka a projevovala se kolisanim volnobehu.
Poznamka: Ve vetsine znackovych servisu Skoda tuto zcela beznou zavadu znaji a dokazi ve vetsine pripadu odstranit jejim vycistenim za cca 400,-.
Existuji i servisy, ktere ani toto nedokazi a ihned z cloveka doluji penize za novou klapku, jednotku atp...BenCar Krc, Jarov a jim podobna havet.
Inu po delsim cekani v Temposhitu na testu tlumicu a brzd se
jali merit. Technik snede pleti, kteremu byste nepujcili ani kolo, si s sebou prinesl povlak na sedacku a prekvapive opatrnou jizdou najel na valce.
Mereni probehlo v poradku a jakysi jejich mluvci v cervenem vysvetlil celkem dobre a srozumitelne i pro laika vytisteny graf z tlumicu a brzd a stav vozu a z toho vyplyvajici dusledky a nabidl i pripadnou vymenu. Potud vse ok a naprosto bez vyhrad.
Komedie ovsem nastala, kdyz jsem chtel alepson diagnostikovat onu mnou jiz znamou zavadu a pripadne opravit. Opet onen snedy technik se jal pripojit diagnosticky
konektor k VAG bazmeku, po chvilce usili se mu podarilo
konektor pripojit.
Inu jal se tedy te sve VAG masiny, ktere jsem se musel uz kdyz jsem ji videl smat. Obvykly stojan s nejakym starym PC nebo co to bylo a s obrazovkou na ktere bezel pochybny program, urcite ne originalni provenience. Nevim co to bylo presne zac, ale az prilis mi to pripominalo univerzalni vag programy dostupne na internetu. Po tom co program pri prvnim pokusu vytuhl, trvalo asi tak 7 min. nez program identifikoval vuz. Po precteni pameti zavad a ujisteni, ze jsme pamet neresetovali odpojenim baterie (tak jak to jde u Feldy)dle slov technika neni v pameti zadna zavada a jen kroutil hlavou, nutno na jeho obhajobu rici, ze onu klapku mimo jine zminil a ukoncil to se slovy, ze kdyz se objedname, mohou to rozebrat a mozna zjisti vic. :-) V tuto chvili jsem podekoval
a rozloucil jsem se a zaplatil.
Za tuto necinnost, pri ktere v podstate neudelali nic si nauctovali pres 200,-. V servisu Skoda navic pred navstevou Temposhitu precteni teto pameti identifikovalo problem s klapkou. Zajimave.
Zarazejici je (ne)vybaveni a neznalost techniku beznych problemu nejbeznejsich aut. Tempo asi opravdu radeji prodava nez opravuje.
|
|
Zapomel jsem jeste dodat, ze ve znackovem servisu si za precteni pameti zavad neuctuji zpravidla nic!!! (pochopitelne jsou i zmrjimky)
|
|
Ahoj,
i ja jsem ted cerstve prodelal svou prvni zkusenost s temposervisem.
V pa 05/11/2004 jsem okolo poeldne volal na infolinku a odtud na Plzenskou pobocku, abych se objednal k tzv. tempotestu. Po nekonecne dlouhem vyzvaneni jsem se dovolal a zensky hlas se me ptal co chci. Domluvili jsme se, ze muzu prijet mezi 6 a 7 hodinou vecerni. Chtela vedet jmeno a typ vozu. Mam trochu slozitejsi prijmeni a tak me trochu zarazilo, ze nema problemy si to zapsat (jako jinak vsichni) a ze nechce abych ji to hlaskoval.
Stalo se mi, ze jsem se se trochu zdrzel v pracia tak jsem pozadal manzelku, ktera vedle me sedela v aute at tam zavola a zepta se jestli nevadi kdyz prijedu tropochu pozdeji tak v pul osme. Manzelka tam zavolala a jake bylo moje prekvapeni kdyz jsem se dozvedel ze:
1) v temposervisu se mnou nepocitaji. nikde tam zapsany nejsem a posledni pan ktery je je objednan je objednan na 6:30
2) prohlidka netrva 30 min jak slibuji v letaku ale HODINU a PUL!!!
Takze asi tak.
Neminim to vsak vydat takze je dost dobre mozne, ze se v budoucnu podelim od alsi nove zazitky.
jmx
|
|
Po zimě mi přestala fungovat klimatizace, tak jsem se objednal na kontrolu, doplnění a vyčištění v TEMPOSERVISU V Č. Budějovicích. Po dvou hodinách bylo auto hotové, zaplatil jsem 2040.- Kč a odjel. Druhý den klima nefungovalo zas, podíval jsem se pod auto, bylo celé postříkané od chladicího média. Tak jsem tam jel znova a po čtyřech hodinách mi řekli, že mám prasklou trubku a odpařovač ( Odpařovač cena 7000.- Kč). Tak jsem si vzpomněl na svoje automechanická léta, klima jsem rozebral, trubku nechal zavařit (100 Kč), odpařovač jsem natlakoval (byl v pořádku), vyndal jsem průduchy topení (samozřejmě vyčištěné nebyly) a u opraváře ledniček jsem nechal zkontrolovat těsnost a klima naplnit (450 slovy čtyřistapadesát Kč, trvalo to dvacet minut). Do temposervisu už mě v životě nikdo nedostane, jsou to podvodníci.
|
|
Lidi jste fakt uplně blby ,tak co tam sakra pořád lezete a živíteje
|
|
Jenom bodový komentář:
. výměna žárovky v předním světle: zkratování systému
. "banální" přezutí pneumatik - zničení bezpečnostních matic (přijímací technik zřejmě neupozornil mechanika, že klíč leží na sedadle spolujezdce)
Radím Vám, choďte nakupovat s partnerkami a nevymlouvejte se na auto v servisu - je to dražší.
|
|
Temposrvis v ČB dobře znám.Po výměně oleje zaplatím a koukám na účet - jedna z položek - demontáž,montáž spodního šusplechu. Hmm říkám,pojďte mi ho ukázat a já nebudu chtít peníze zpátky. Šusplech neukázali,žádnej tam nemám,peníze nevrátili,prý chyba programu. Solidnost sama takovej Temposervis...
|
|
Loni jsem do Temponasertesivisu v Průhonicích nějakým omylem vlez, potřeboval jsem přehodit zimní gumy. No co myslíte. "Než nakoupíte..." ? Musel bych v Hypernově bloudit nejmíň tři neděle, protože na tak závažnou operaci se prý musím objednat (!) 3 týdny až měsíc dopředu. Tak jsem zajel na Háje k Šafránkovi a za 20 minut bylo hotovo.
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Test: Temposervis
|