Komentáře ke článku: Ovčane, jsi ochoten zaplatit blokovou pokutu? (ze dne 15.01.2012, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
tos toho tedy na DF moc nenacetl, kdyz sis pred ourednikem s*al do gati a nabizel mu love po telefonu....
zpatky a znovu
|
|
|
...zadne tam totiz nejsou.
|
|
|
to je fakt, v tom místě už jsou jen menší nebo větší díry, po panelech tam není ani stopa, ale dříve tam prý něco takového bylo, to už je dávno. ;-)
|
|
|
Nejsem odborník na stavby silnic, ale nejsou náhodou ty "panely" obyčejné betonové desky? Při výstavbě se do finišeru použije místo obalovky beton a pak se po částech prořeže kvůli pnutí (praskání). V případě špatného podkladu se tyto desky (panely) hýbou a vlní.
|
|
|
v podstatě ano. doplním, že beton se pokládá ve dvou vrstvách, a v místě budoucího proříznutí jsou položeny přes spáru vodorovně ocelové trny obalené "bužírkou" aby nebránily vodorovným dilatačním pohybům a bránily nerovnoměrným poklesům.
Důvodů proč je z toho tankodrom je v zásadě několik:
- špatný podklad, ať už od počátku, nebo "díky" nedostatečné údržbě (vedoucí ke zvodnění),
- poruchy zalití spar,
- koroze trnů,
- rozpadávání betonu, především alkalicko-křemičitá reakce
- a nakonec, historky starých zbrojnošů mluví o komickém nedopatření, kdy bylo na několikakilometrových úsecích provedeno proříznutí o metr a půl jinde než byly položeny trny.
|
|
|
1. na velke casti puvodni D1 trny pro sprazeni pouzity nebyly
2. beton ne vzdy se uklada ve 2 vrstvach, ve 2 vrstvach se uklada tzv. Washbeton, kde horni vrstva cca. 8 cm je z betonu 0/8, jehoz povrch se po castecnem zatvednuti "vykartacuje" ci se jinak odstrani prebytecny cement...
3. beton se uklada kontinualne, jak to zname z pokladky asfaltovych povrchu, po nekolika dnech se natne necasteji kazdych 5 metru do hloubky 10-11 cm (ruzne podle celkove tloustky) a necha se, at si beton praskne sam - pokud potrebuje. V dnesni bezne technologii se opravdu v mistech predpokladanych dilatacnich spar ukladaji sprahovaci trny. Ty se navic ukladaji i pricne, a to ca.2 mezi kazde 2 sousedni desky. Trny nejsou v buzirce.
Puvodni betonovy kryt byl polozen na piskove loze. Diky degradaci spar a jejich nedostatecne udrzbe dochazelo u otevrenych spar k "vycucavani" pisku z podlozi a k destabilizaci desek. pokud deska (jako teoreticky matematicky model) neni dokonale podeprena, dochazi k redistribuci sil a na tyto sily deska neni obvykle navrzena. Pokud je podeprena v postredku, zacnou se sily presouvat do rohu a desce se odlamuji rohy... toliko teorie desek a jedna z pricin stavu dnesni D1. Tech duvodu je zamozrejme vic, je treba si uvedomit, ze D1 ma v nekterych usecich i vice nez30 let, technologie se postupem casu menily, kvalita praci byla ruzna a navic, narust dopravniho zatizeni za poslednich 20 let byl opravdu neocekavny.
|
|
|
Děkuji za upřesnění, doplním jen to, úsek Praha-Mirošovice byl jedním z nejlepších úseků, stavěl se ještě poctivě, ona obávaná panelka začíná až za hrusickým kopcem a pokračuje s přerušením tam, kde je použit asfalt, až do Brna.
Jinak má Jirik naprostou pravdu.
|
|
|
V případě betonové vozovky lze slovo panel někdy použít oprávněně.
Technologie prořezávání spár není tak stará, původně se tyto spáry dělaly vložením bednění, například prkna. Takové spáry byly široké a vyplňovaly se zálivkou asfaltem. V takovém případě opravdu šlo o panely. I když se vyráběly in situ.
Odstrašujícím příkladem té technologie byla silnice Bylany - Valy u Přelouče, méně drastickým pak silnice Lipník nad Bečvou - Hranice na Moravě.
V případě špatného podkladu desky se desky lámou.
|
|
Taková dávka servility vůči úředníkovi a ještě se jí chlubíte na tomhle místě... :-(
Nejenom že D-F čtete nepozorně ale nečtete ani JUDr Berana: http://www.autoweb.cz/beran-materialni-aspekt-prestupku-v-akci-cast-ii/, protože byste pak věděl, že ani za tu rychlost vás pokutovat nemohou...
|
|
policajtovi se priznate rovnou i k tomu co ste neudelal a preventivne jeste predtim nez vam rekne z ceho vas podezriva, urednikovi aktivne nabizite penize predem bez toho aniz byste vubec vedel co na vas maji a na zaver jste spokojen jakou jste odvedl dobrou praci kdyz eraru odevzdate litr za nic a nechate si vlepit tri body. jeste jednou takovyto ukazkovy odpor establishmentu a chodite rok pesky, vite to vubec?
ukazkovy ovcan - necha si nasrat na kulaty organ co nosi na krku aby mu do nej neprselo, podekuje usluzne a jeste je spokojen. tak to ma byt.
|
|
|
A co tady dělat, aby ovčan neplatil?
|
|
|
Zakopat fízly pod jabloní (a Prassata střelit do áček).
|
|
|
Vysyp šrajtofli, vofce!
Rozkaz, pane stráž... kapi.. majo... pán velkomožný!
Dej si facku, kreténe!
Ano, promiňte, děkuji...
A jak jsem si dával tu třetí facku, hodil jsem si nenápadně bůra pod jazyk. Půlky jsem roztáhnout musel ale kouknout do huby je nenapadlo. Urrrrá! Tak se na ně musí, chce to jen trochu fištróna a neohnout hřbet. ;-)
|
|
Pravda, nebyl to ukázkový příklad správného hard-core postupu, ovšem na druhou stranu je to dobrá zkušenost v tom, že správní řízení nemusí být vždy dražší než cálovat na místě a tím pádem to může dát ledaskomu odvahu vzdorovat těm opicím na silnici a teprve v klidu domova se rozhodnout jak dál.
Každá pokuta nevybraná na místě je lepší pokuta.
|
|
|
Titulek měl bejt "Tak autora tak nejebejte...." tak pokud to někdo může opravit tak pls.
|
|
|
Hlavně bych zapíral kvůli těm třem bodum. Chybí materiální aspekt přestupku, přestupek přejetí přes čáru si vymysleli.... a ještě bych jim napsal do protokolu, že mě nabádali k zaplcení pokuty na místě a upírali mi tak možnost se obhájit ve správním řízení. Tři body ke třem bodum a za chvíli je jeden bez papírů, a to za nesmysly.
|
|
|
Přesně to si myslím taky. Podstatnější mi přijde uchránit body. Proto vždy raději riskuji dražší pokutu ve správním (rozumněj poplatek za správní řízení) něž zaplatit na místě s bodama. Ušetřit 1500 za 3 body není výhra. Tato situace mi přijde ne jako win-win ale jako defeat-defeat. Protože línej úředník než by se handrkoval, tak radši skásnul méně než by mohl v případě prokázání přestupku. Naopak řidič sice zaplatil méně ale dostal 3 body, navíc za přestupek, který pokud se bude opakovat v následujících 6 měsících tak řidičák pryč...
|
|
|
> Naopak řidič sice zaplatil méně ale dostal 3 body, navíc
Mno pokud jsem to dobře pochopil, tak mu chtěli na místě dát 2500 Kč + 3body a ve správním to udělal za 1000 Kč a 3body.
Tak nevím ale ty 3 body by dostal tak jako tak.
Jiná je otázka zda by se těm bodům dalo ubránit...mno já myslím že pokud předjížděl kolonu, tak tam rozhodně nebyl sám......takže nevím zda by odvolávka na materiální aspekt byla úspěšná....
|
|
|
Jestli někoho předjížděl, tak někoho předjížděl, jestli jel rychleji, než se má, tak jel rychleji, než se má. Někoho ohrozil? Byl tam snad někde porouchanej autobus, ze kterýho vystupovali děti ze školy v přírodě, aby přesedli do jinýho autobusu? Proč vlastně byla snížehna rychlost? Pracovalo se tam? Nebo se mělo pracovat až druhý den? Jestli nic z toho neplatí, nebyl materiální aspekt přestupku naplněn, proto bych nesouhlasil a radši dal 2.000,- právníkovi, než úřadu. Navíc tři body navrch.
|
|
...až na tu kolonu. Sorry, ale smál jsem se.
- "Léto se nám opravdu vydařilo, obilí zlátne.."
- "Až na ten sníh! Koně měli se saněmi co dělat!"
|
|
tenhle spor jsi mohl vyhrát. Jestli jsi opravdu v době míjení 80ky předjížděl řadu vozidel, tak bylo naprosto v souladu se zákonem ten manévr dokončit a zpomalit až po dokončení. Protože varinata prudká brzda a zařazení na konec je uplnej nesmysl a varianta vecpu se jim do mezery by znamenala snížení rozestupů (nebezpečí) a následné zpomalení vozidel za tebou, tedy jejich omezení. Celkově by to bylo dost proti plynulosti a bezpečnosti provozu. Tedy přesně proti duchu zákona. A jak víme, pokud dodržení zákona znamená větší nebezpečí než jeho porušení, tak nebyla přestupek spáchán! Doporučená četba před spaním: Přestupkový zákon ;o)
|
|
|
jenže on spěchal do nákupního centra IKEA, což jste fatálně zanedbal :-D
|
|
musim uznat, ze ve vetsine pripadu jednani o dopravnim prestupku se s bengama nebavime a prispevky to jenom potvrzuji... ja, ac obeznamen a nemajic respektu z autoritetu panskeho - zaplatil pred 14ti dny na miste. Rychlost 65-3 km/h v obci. Duvod? jednoduchy:
1. vetsinu casu travim v cizine
2. pokud uz se vracim do CR, tak do mist vzdalenych cca. 250km od mista trvaleho bydliste a vydani RP
Jsem si vedom toho, ze existuje velka sance, ze protokol z jednoho koutu republiky se pri preposilani do koutu druheho ztrati, nebo zpozdi, ale... pod ne, budu mit nemale starosti s cestou k podani vysvetleni. Uz jen naklady na cestu, dovolena, cas... jsou veci, ktere me primely zaplatit na miste 1000Kc a prijit nejake body.
nejake napady na tuto situaci?
|
|
|
Jenže ten přestupek nebude řešit úřad v místě vašeho trvalého bydliště, ale v místě spáchání přestupku.
A zrovna v pátek pátek mě taky chytili za 65 v obci, odmítl jsem řešit na místě, to ploskolebec s profesionálním klidem přijal a jal se vyplňování záznamu o přestupku, následně mě s ním opravdu detailně seznámil.
Mohl jsem zaplatit 1000 Kč na místě a přijít o 2 body rovnou. Takhle se sice vystavuji riziku větší úhrady, ale přesto mám zatím pocit, že mi to za to stojí. Jednak jsem doposud podobné úřední klání nemusel absolvovat a opravdu mě zajímá jak to probíhá, jakou fotku mi ukáží (na místě mi ji podle hlídky ukazovat nemusejí...?) a zkušenosti získané v boji jsou nejcennější :), pak chci od establishmentu vidět bezchybnou práci, když on ode mne chce konformní rychlostní chování. V neposlední řadě s místní dostupností a braním si volna je to u mě bez větších problémů. Rozhodně mě taky potěšilo, že jsem na 20 minut zdržoval čtyři fízly. Nevím, proč jich tam bylo tolik, komunikoval se mnou jediný, zato se choval opravdu profesionálně. Jako jejich největší prasárnu (kromě samotného měření :) ) bych viděl oslňování řidiče bleskem od záznamového zařízení. Fakt jsem se toho leknul! Jestli tohle má bejt příspěvek k bezpečnosti na silnicích, tak potěš koště. Příště, až mě vyblejskou, tak asi strhnu volant na trojnožku...
|
|
|
Můžete požádat o přeložení věci k projednání na úřad poblíž Vašeho bydliště. Nejsem si teď jist, zda jen oficiálního trvalého, nebo kamkoli, kde se běžně zdržujete (což je definice bydliště třeba pro daňové zákony).
|
|
|
O neco takoveho nekdy cvicne zkus pozadat a dej jim adresu sveho trvaleho bydliste. Nesporne to bude zajimave... :-)
|
|
|
Nebude, prostě mu to tam delegovat nebudou a příslušnost si ponechají.
|
|
|
Jste ve stejné situaci, jako já. Vejrostova ulice v Brně. Modrá neoznačená oktávka a za rohem už státní pecky, Rychlost v obci prý překročena o 19km/h. Bud litr na místě, nebo přestupkové řízení. Rozhodl jsem se pro přestupkové řízení. Místo je to přehledné a tou rychlostí si taky nejsem jistej. Počkám si a uvidím co s tím udělám. Zadarmo jim svoji kůži nedám...
|
|
|
mne zmerili se sedou neoznacenou oktavkou v Reckovicich-Mokre hore mezi konecnou jednicky a veznici na vyjezdu z mesta. je tam pry prechod... nechal jsem si zavolat toho loupeznika co to meril a alespon zachranil par nestastniku od toho sameho osudu... Po chvilce uz tam stala pekna rada aut na podojeni, benga meli takovy fofry, ze staveli vsichni pritomni a to i rukama, misti placackama (ty tam mely vseho 2ks)...na fotce jsem byl pekne videt, ale jak by dokazovali, ze to bylo presne tam, kde rikaji, to nevim (i kdyz domy za mnou na fotce prokazatelne byly...)
|
|
|
Otazka zni - bylo nutno zastavovat?
Pokud je clovek prvni, a nikoho tam nemaj, je tu sice riziko, ze naskacou do auta a zacnou stihaci jizdu, ale porad se muze stat, ze se tak nestane a spokoji se s predvolanim na urad..(osobni zkusenost)
Pokud uz tam tech aut stoji vic, videl bych riziko pronasledovani jako nepatrne..
|
|
|
1. bengo, co me stavelo bylo predpisove oblecene, vybaveno odpovidajici placackou na zastaveni a umoznilo mi zastaveni na bezpecnem miste mimo vozovku
2. ve chvily, kdy me stavelo, nemel jsem tuseni, ze je to kvuli prekroceni rychlosti, niceho jsem si nebyl vedom a protoze jsem jel na zahranicnich cislech, myslel jsem, ze jde o beznou kontrolu.
3. abych nezastavil, musel bych bengo bud prejet, nebo vletet do protijedoucich aut
pokud bych ujizdel pri kazdem pokusu PaChu me zastavit, brzy bych mohl byt zastaven vynucene a na takovou eventualitu nejsem ani zvedavy, ani pripraven.
ANO, bylo nutne zastavit
|
|
|
pokud se potvrdi, ze se prestupek projednava v miste prestupku a ne v miste bydliste (popripade v miste registrace firmy, pokud jde o auto sluzebni a neni stopro jisty ridic), pak to priste s klidem presunu na magistrat... take jsem nebyl zatim ucasten takovehoto jednani a pruprava bojem je zajiste nejlepsi :)
|
|
Vlastně jsi tady ze sebe veřejně udělal blbce .... Přestaň si vykládat pravidla podle sebe, jezdi tak jak se jezdit má a nebudeš tady pak muset brečet a ztrapňovat se ...
|
|
|
...prostě jezdi podle značení a předpisů. Když nějakýho mlamoje dopravního inžinýra napadne dát někam stopku na hlavní, kde je rozhled jako prase, třeba
+48° 58' 18.93", +14° 28' 57.80",
nebo nějakýho debila, kterej spravuje 2 km chodníku u silnice, nechat na víkend na přilehlé silnici omezení na 30 km/h,
prostě zastav, zpomal na 25, cokoliv si represivní složky budou přát. A až se jim zachce tě trochu zbuzerovat, prostě panáčkuj.
|
|
|
Jestli tu nekdo ze sebe verejne udelal blbce, tak s prominutim Vy.
|
|
Asi nemá smysl litovat, že jsem si článek přečetl, byl v mnohém poučný, i když asi jiným způsobem než zamýšlel autor.
Autor nám svým kůl stylem napsal, že ačkoli se odvolává na tento web, porušil prakticky všechny zásady zde proklamované. Navíc se ukázal jako podlézavý, pomlouvačný ignorant.
Ale co, svůj smysl ten článek má, člověk si uvědomí, jak se nemá chovat.
|
|
|
Proboha, jak tohle může udělat čtenář místního webu?
1) na místě nesouhlasit s pokutou i přestupkem, správně splnil.
2) ve správním řízení to ale autor posral úplně!
Autor musí nejprve zjistit, co na něho mají a poradit se s právníkem, nebo nastudovat příslušné paragrafy a poradit se tady, ale musí napsat, co podle policie porušil a může se spolehnout, že by ho zdejší klub čtenářů D-fens nenechal v té brindě bez kvalifikované dobré rady.
3) vyzbrojen dobrými radami a znalostí zákonů rozbourat jejich obvivění z přestupku a vykroutit se. Pokud nato sám nemá žaludek, nebo je prostě měkkej, může se nechat zastupovat právníkem s plnou mocí a ten udělá co bude v jeho silách pro záchranu peněz i bodů svého klienta.
|
|
Tak se mi zdá, že článek napsal sám D-F jako ukázku, jak se FSM rozhodně neprovádí. ROFL. Druhá možnost je, že si to napsal zmíněný uředník magistrátu, aby ukázal, že stříhání vovcí není takový zlo, jak nám zdá !!!
|
|
Často se setkávám s těmi, kteří zrovna předjíželi kolonu chátry plazící se osmdesátkou... a "trošku jim to pak nevyšlo" pak se zase trochu plazejí oni a přestávají být virtuálními geroji :-)))))
|
|
|
No-jo virtuální geroji, chtěli by být drsní, ale nějak jim to nejde.
Ve skutečnosti musíte ty policajty opravdu nenávidět a hledět na ně přes prsty jako na odpad společnosti, který vás chce za bagatelní kravinu okrást. Je sice pravda, že oni na rozdíl od cigánů a smažek nato mají systém (stát), ale z hlediska normálního slušného motoristy patří do stejné sorty. Jsou to zákeřní loupežníci v uniformně, co škodí a nezaslouží slitování. Někdy se ve svém oprávněném rozezlení tak rozjedu, že mít samopal, tak ho na ně opravdu použiju, zvláště městapo už by mělo 2 mrtvé. Kdo nevěří, ať mi ho dá s několika plnými zásobníky ostrých a uvidí v krimizprávách.
Tímto se omlouvám těm opravdu slušným policistům, kteří nikoho neokrádají a opravdu nejsou motoristovi vlkem, ale partnerem a opravdu pomáhají, neškodí a jsou kolegiální. Sice jsem si myslel, že takových dnes není, ale objevily se zprávy, že někde je svět ještě v pořádku a do takových se tu teď opravdu nechci navážet.
|
|
"že to třeba nestihnou orgáni do 30 dnů předat do přestupkového řízení příslušnému MěÚ"
tahle lhůta je zakotvena kde, víte někdo?
|
|
Ahoj všem,
souhlasím s ostatními, že takhle se zachovat je nesmysl. Neberte mě za slovo, ale podle mě si dnes stále velmi málo lidí uvědomuje, že v téhle přiblblé dopravní gamese zdaleka nejde o peníze, ale o to zda mě "udělají nebo neudělají" na body.
Dlouho jsem také bezstarostně řídil a bez komplikací spokojeně brázdil přes 10let tu naši mrňavou českou kotlinku, až jsem k mému úděsu během roku 2011 nasbíral neuvěřitelné množství bodů aniž bych reálně něco způsobil, nebo někoho ohrozil. S vypětím všech sil, známých, úplatků atp docílil toho, že mi sebrali řidičák pouze na 15 dní (2x rychlost přes 20km "v obci" během 1 roku). Což bylo velmi poučné a donutilo mě změnit optiku nahlížení na silniční provoz.
Je to tak trochu malá občanská válka, proto každému velice vřele doporučuji v případě nouze dobrou právní pomoc. Braňte se i v na prvním pohled beznadějném případě. Vždy se najde nějaká možnost. Pokud ne, může to v budoucnu zkusit schopnější právník, pokud Vám např. půjde o řidičák.
|
|
1. Pocatecni "usluznost" před orgánem=lehký strach z předešlého propiteho večera
2. Pouzit materiální aspekt nesmysl. Konzultovano s právníkem po detailním popisu situace...
3. nabídka love po telefonu = pokus zabránit ztrátě času jízdou do NBK
Článek měl posloužit pro ostatní jako motivace ze i kdyz je to jasné projete, dá se aspon trochu ušetřit a hlavně neprispet bengum na beno!!!
PS: jízda po higway Poděbrady Praha jeste stále připomíná jízdu po panelové ceste a to at ji opravuji jak chtějí sebevic
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Ovčane, jsi ochoten zaplatit blokovou pokutu?
|