|
To by nepomohlo ani mlátit po držce. Já se takhle podobně nervuju dvakrát denně. Je to marný.Dneska má papíry kdejaká píča, co nezacouvá osobákem do čtyři metry širokých vrat. Tak co potom chtít.
|
|
|
Hi, ernie.
Už máte papíry zpátky z čistírny ?
|
|
|
Tak určitě.
Dnes jsem zažil opět nervy. Stoupání. Rozšiřuje se na dva pruhy. Podle mapy to má 650 metrů. Slovy šetsetpadesát. Se svým simply klevr social edition, 50 kilowatt, jedu. Přede mnou blb v chevroletu ejša edition. Hned jak se pruhy rozdvojej, chevrolet do levýho aby mu něco neuteklo (na horizontu je levý průběžný). Já fpravym. Za mnou A4 nějaká last generation. A4 mě předjede, no problem a následně narazí na chevy pyčo, kterej sotva v levym dejchá. Pětset metrů, chevy v levym, čtyřista metrů, chevy v levym, čtvrt kiláku, pseudochevy furt v levym a A4 se může za ním posrat. A já v pravym step by step taky. Tak to A4 dala zprava.
V chevroletu jela nějaká šedesátiletá píča.
Tři čtvrtiny doby audina problikávala a já v tu chvíli litoval, že místo toho nedisponuje gun fíčurou aka Bond.
|
|
|
Taky se položme na otázku, co znamená, že se A4 může posrat. Kdy mi někdo najíždí až do zadku, tak neuhnu prostě ze zásady.
Už se mi stalo, že jsem takovýmuhle pilotovi uhýbal a ten dobytek vyrazil tak rychle, že mi urazil zrcátko, odřel bok a ujel.
Jak někdo najíždí, seru na něj a radši prostě v levým zastavím, než abych uhnul.
|
|
|
Ujel?!? Co to bylo za vůz, že jel rychleji, než střela? :)
Jinak osobně nesouhlasím. Nic ani vzdáleně podobného se mi dosud nestalo, ale kdyby, pak dedukuji, že (a) buď opravdu, ale opravdu pospíchá, nebo (b) je to opravdu, ale opravdu kokot -- a v obou případech je nejlepší jej pustit před sebe co nejrychleji možno, ať se ztratí za obzorem.
|
|
|
Nejaka oktavka nebo superb, nevim. Bylo to v noci a bylo videt jen to C koncovych svetel. Ja moc silna auta nemam a zavodit nebudu.
Tim jsem se poucil a spechalky neresim. Respektive resim, chova se slusne = uhnu jak to nejak rozumne jde.
Chova se jako debil, nedodrzuje odstup, zkousi mne ohrozivat a neco chce? Nasrat.
|
|
|
No, mně přijde, že
(a) buď mne opravdu reálně ohrožuje, pak se samozřejmě bráním;
(b) nebo mne jen sere, takže případná obrana by byla nepřiměřená*. V takovém případě mi přijde daleko rozumnější uhnout, ať jede někam do Prčic, než spouštět nějaký pissing contest. Ty mne přestaly bavit někdy kolem třetí obecné; nemluvě o risiku, že by mohl přerůst právě v to ohrožení, a to už mi vůbec nestojí za to.
___
* Z hlediska dobrých mravů a zdravého rozumu, samozřejmě.
|
|
|
Co to je ohrozuje,,,
Pokud mi nekdo jede metr za zadkem, tak to neni bezpecny odstup a pokud bych musel brzdit, tak do mne vlitne. Takze se branim tak, ze zpomaluju, a zpomaluju a zpomaluju tak dlouho, az mne predjede treba odstavnym a jede do hajzlu.
Moc casto se to nestava, preci jen debilu jezdi v podledni dobe min, ale obcas jo...
|
|
|
Jo, přesně takhle to dělám taky.
|
|
|
Zvláštní, že vohnouti maj pořád potřebu někoho vychovávat.
|
|
|
Ty budeš asi úplně vylízanej, ne? Jet v levém pruhu šedesátkou (když to v pravém dáš kilem) ve stoupání je zhovadilost, když za tebou jedou rychlejší auta. Ty budeš asi z těch, které jsem felicií předjížděl na dálnici zprava. Sice mi to bylo blbé, ale co se s takovejma kokotama dá dělat...
|
|
|
maximální kretenismus, sorry. navíc bys zasloužil pokutu, stejně jako každej debil, který si to žene 120 kmh na dálnici a vlítne do levýho pruhu autu jedoucímu 200 kmh a drží si své tempo další 2 kiláky. jedno z pravidel provozu je, že nesmíš blokovat rychleji jedoucí vozidlo a je úplně jedno, zda ty dodržuješ max. dovolenou rychlost a on ji porušuje. ty tam od toho nejseš. ale jakmile je někdo rychlejší, tak bez zbytečného zdržování ho máš pustit a hotovo.
|
|
|
To je zde oblíbený výklad, ale podle mě jde o jazykový výklad jednoho ustanovení, které není podle mého názoru v souladu s teleologickým výkladem zákona, a na úspěšnost takového výkladu bych si moc nevsázel.
Nemáte nějaké rozhodnutí, které by Váš výklad potvrzovalo?
|
|
Autorovo nejoblíbenější slovo je demence.
Proč kvůli tomu psát článek je pochopitelné (viz Petr Bezruč, Čtenáři veršů, Slezské písně, Doplněk 2003).
Proč ho zveřejňovat však ani náhodou.
|
|
|
tyhle poznamky miluju.
jsou lidi co ridit umi, pak jsou ti, co ridi tak nejak jakz takz a jsou radi, ze dojedou a ty skoronehody co po ceste vyrobi vyzehli nekdo jiny.
a pak jsou lidi, co ridit neumi, nikdy se to nenauci a pokud nejsou na dalnici v protismeru nebo na okresce nalepeni na stredove care, tak tahaji auto ze skarpy a v zime ani nevyjedou z parkoviste a zapadnou na 1 milimetru snehu.
A presne tihle lidi maji blbe kecy o predpisech a papirech v cistirne.
P.S takhle ridi Pan Ridic - rok 83 a to auto byla takova plecka, ze se tu bojim vubec napsat jeho jmeno.
A pokud se neridici, prizdisraci a teoretici milujici predpisy nepotento strachem behem prvnich 5 sekund, at to strihnou rovnou na 1:38
http://www.youtube.com/watch?v=-R7ws741KpE&feature=player_embedded
|
|
|
|
:)
no a ted si vem, ze ta pyca bude klidne pycovat, ze kurva 90 vole mezimesto rychlostni limit a ona jede 85, tak kdo ji co ma predjizdet.Zase nejaci pirati silnic pyco, gestapaky prassatisty na ne.
|
|
aaaa podle nekterych reakci vidim, ze se ctenari v clanku nasli :-)
|
|
|
Já se tam našel vcelku dobře. Čtvrt kilometru dlouhý připojovací pruh
https://maps.google.cz/maps?hl=cs&tab=wl
a idioti v něm zpomalují a zařazují se hned na jeho začátku. Má slabá simply klevr mi v tomto případě brání udělat Lacinův manévr.
|
|
|
|
Tam na severu musi byt nejaci divni lidi. Ja jsem posuka ignorujiciho pripojovaci pruh nevidel v Brne a okoli snad nikdy, na to clovek musi mit v palici fakt brutalne vymleto...
|
|
|
Takove posuky vidim v Brne a okoli kazdy druhy den. Zastavi v pripojovacim pruhu s vyhozenym blinkrem a cekaji, az siroko daleko nic nepojede.
|
|
|
To je toho. U nas jezdi jedno hovado, co dokonce zastavuje za autobusem v zastavce a ceka, az si lidi vystoupi a nastoupi a autobus se zase rozjede.
Kdyz to hovado udelalo poprve, tak jsem ho vyblikal, bohuzel jsem nebyl uplne za nim. Jak to udelal podruhe, tak jsem predjel autobus, dotycne hovado a debila mezi mnou a hovadem.
Takze misto 15 metru dlouheho busu jsem to mel k predjeti dobrych 30 metru a to za mnou uz byla kolona tak 30 aut. Kvuli jednoho hovada, ktere by melo okamzite vratit ridicak.
|
|
|
Myslis podle zakona c. 361/2000 Sb. paragrafu 15?
|
|
|
Nejspíše má na mysli konec odstavce 1) - To neplatí, zastaví-li autobus nebo trolejbus u okraje vozovky.
|
|
|
Nevime, co to bylo za autobus... Pokud to byl autobus podle odst. 2, tak tam nic takoveho neni.
|
|
|
I přes výraznou snahu o sebereflexi nenašel. Přesto mi to nebrání ohodnit článek titulem chcanka. Ono se to fakt vzájemně nevylučuje.
|
|
Autor to moc prožívá. Taky přejíždím z připojovacího do průběžného ještě přes plnou - tedy pokud je pruh volný. A před tím zavěšeným mostem je jasná značka, pro jaká vozidla omezení platí. Nevím, zatím jsem tam osobák brzdit na 40 neviděl, ale koneckonců všechno je možné. Na silnici mě serou úplně jiný věci. Např. když se mě někdo v kabrioletu s rakouskou SPZ regulérně pokusí zabít vybržděním do zastavení, po předjejí přes dvojitou plnou (moje rychlost na staré benešovské bylo cca 100, hodně pršelo). Nebo když řidič městské vyjede ze zastávky těsně přede mnou.
|
|
|
Stovka za deště, to je hustá jízda. Jak je v tomto případě relevantní informace o druhu vozidla a příslušnosti k zemi?
|
|
|
co ti brani pouzit pripojovaci v cele delce ? Urcite ziskas lepsi prehled o tom co se na silnici , na kterou si najel deje.
|
|
|
Většinou ten ocas co stojí na jeho konci, protože mu jaksi nevyšlo zařazení a tím pádem za ním stojí dalších pár aut. Pravidelně se tam připojuju přes tu plnou na začátku před kamion kterej většinou jede pomalu a než skončí připojovák já už jsem v levým a peláším směr domov. Mám to daleko a nemám chuť čekat až se lidi naučej připojovat do průběžnýho pruhu.
Já vim není to správný, ale můj čas je moc drahej pro to dělat všechno správně.
|
|
Relevantní... ne, jen detail, co mi tak nějak utkvěl v paměti. Byl to delší rovný úsek... takže ta rychlost myslím tak akorát.
|
|
Vadi mi stredopruhari na dalnici . Skoda, ze to PCR nijak nepostihuje. Casto to totiz brani plynulosti dopravy a nuti spechajici k porusovani predpisu "podjizdenim" stredoproudaru zprava
|
|
|
Naprosto souhlasím. Pravé pruhy jsou pravděpodobně na většině míst v ČR otrávené. Často je k vidění dokonce to, že mamlas najede na dálnici a automaticky se hned zařadí do prostředního, přestože před ním široko daleko nic nejede a povrch je ve všech pruzích stejný...
"Podjíždím" takové jedince pravým vcelku běžně, samozřejmě bez jakékoliv agrese, prostě pokračuji stejnou rychlostí ve svém pruhu, místo abych zbytečně přejížděl dva pruhy tam a dva zpátky, což mi z pohledu bezpečnosti provozu přijde mnohem horší, než předjet zprava - je to vůbec z pohledu zákona předjíždění?
|
|
|
Občas také takto podjíždím. Sice jezdím klidně, ale stane se.
Jestli se nepletu, tak ve městě to je jízda v pruzích a ne předjíždění. Mimo město to je ale nedovolený způsob předjíždění, ač moc nerozumím proč. Zrcátka jsou v autě 3 ...
|
|
|
Onehdá tu k tomuto kolovalo vyjádření Ministerstva dopravy. O předjíždění se podle jejich názoru nejedná, předjíždí se pouze zleva. Pokud pořád pokračujete v pravém pruhu, tak neměníte směr jízdy a nepředjíždíte. Nemůžete za to, že v prostředním pruhu z nějakého důvodu jedou pomaleji. Analogicky by v zácpě musel pravý pruh čekat na prostřední :-).
|
|
|
Tuhle situaci dotazuje Jiri Cervenka. Docilil toho, ze se policejni prezidium a ministerstvo dopravy sesli a rokovali .... Bohuzel, vysledek jsem nezachytil.
Kdyz pohledate na nezu, najdete to. Je to cca 1 mesic zpet.
Zakon rika, ze nejde o predjizdeni, pokud na dalnici vznikne zacpa, smi se podjizdet.
For je ve formulaci te vety a ve vykladu to, co tim zakonodarce myslel.
|
|
|
:) Rozesmál jste mne slovním spojením "zákonodárce myslel" :)
Já mám dojem že zákonodárce (vyjma svého prospěchu) nemyslí. Něco kydne a aby to domýšleli ti co s tím mají pracovat. Prostě radost pro právníky.
|
|
|
Zákonodárce je kolektivní orgán, jako celek myslet nemůže.
Ona i věta "z jasného úmyslu zákonodárce" v NOZ by mě bavila, kdy mě neštvala.
|
|
|
Vyjádření PP&MD jsem nečetl, ale zdá se mi "o něčem jiném"...
Pokud vznikne zácpa, je rychlost jízdy limitována rychlostí vozidla vpředu, a tehdy (volně přetlumočeno) nejde o předjížnějí, pokud jedou kolony v pruzích různou rychlostí...
Pokud jedu ve svém pruhu vpravo a přede mnou nic není, také to nepovažuji za předjíždění loudy ve středním pruhu, ale odůvodnění musí být jiné...
|
|
|
Omlouvám se, smotal jsem do jednoho gordičáku dva příspěvky a vytvořil nadbytečný blábol...
|
|
|
|
A me zas vadi cena opravy tlumicu. Jako treba na hradecky nebo plzensky se da jet v pravym pruhu a v Nemecku je to taky OK. Ale na D1 ani nahodou. Tam jezdim v levym a kdyz je nekdo rychlejsi, tak mu proste uhnu. Za ty leta co to tak delam me podjeli asi tak 3. A z tech jsem jednoho volne dojel v kopci. Jako hodne lidi proste jedna racionalne (i kdyz asi i sobecky) a reaguje na stav silnice.
|
|
|
Myslím že D1 každý uzná. Tam se opravdu dá jet leda levým pruhem až na pár krátkých úseků. Dělám to také tak, když mám "to štěstí a čest" jet po D1...
Ovšem autor má docela recht v tom, že pravý pruh je jaxi obecně uncool všude, tedy i tam kde je ten pravej vpoho.
A to čumilství... za to bych to fackoval... první co by cajti, nebo asistenčáci, nebo kdo tam dorazí měli ztopořit protičumilské něco (neprůhledné bariery, nebo aspoň nějaké cedule s nápisy "Nečum a jeď ..."). Vlastně druhý, co by měli udělat, pokud účastníci nespáchali zabezpečení proti nárazu zezadu, nebo je nedostatečné.
|
|
|
Nechci rýpat, ale dodání cedule "Nečum a jeď", čumění nevyřeší, spíše naopak.
|
|
|
Dobře, tak něco jiného. Třeba umělýho cajta co bude mít na prsou fotku radaru a symbol pomalé jízdy, či něco co bude dávat jasně najevo že bububu... Něco pro mentalitu čumilů/krvežíznivců aby pochopili naprosto jednoznačně že maj jet a neohrožovat ty za sebou. Určo by se nechalo něco takovýho ve spolupráci s nějakým psychologem spáchat.
Ta neprůhledná bariera, která by situačku úplně odstínila od možnosti čumět by byla sice nejlepší, ale určo taky trošku víc neskladná a o nějaké hi-tech typu holografické pole, nebo tak něco si můžem nechat zdát.
|
|
|
mezi svodidlama by mělo podle teorie projektantů růst křoví, aby se jednotlivé směry neoslňovaly dálkovými. takové křoví by to vyřešilo zcela. ale někde ho ani nezasadili, jinde se neujalo, jinde bylo poničeno při nehodě...takže to nestojí za nic.
|
|
|
Nejlepší asi, jak píše Honza, by bylo to křoví. Cokoli jiného přitahuje pozornost. Nedávno se to takhle zpomalovalo a důvodem byli jen silničáři v protisměru, co tam látali díry. Sice na dálnici nic neobvyklého, ale blbci se museli podívat, aby jim nic neuteklo.
Pokud je tam nějaká zabíjačka a blbec si to fotí, tak je asi nejlepším řešením klakson. Možná zvukové vlnění popožene blbcův strnulý mozkový závit.
|
|
|
To jo. Pro protisměr určitě. Ale u nás je to myslím větší SCI-FI než to holografické zastiňovací pole... :( A křoví bohužel neřeší čumily v souběhu.
I soudruzi v endéer to tak nemaj zdaleka všude, jak se mám možnost občas přesvědčit.
|
|
|
Tohle se pochopit dá a spousta lidí to tak dělá. Ale důležitý, co jste napsal je "když je někdo rychlejší, tak mu prostě uhnu".
A hlavně uhnu včas, a ne že ho nechám zpomalit na mojí rychlost, ať si to zas roztahá. To má jenom dva následky:
1. On bude nasranej
2. Já budu v tom rozmláceným pravým pruhu dýl
|
|
|
To jo, uhnu včas, když to je možné. Když jedu vedle kolony kamionů s rozestupy 50-100m někde kolem 130-150 a přilepí se mi na prdel spěchálek, který vidí že nejde uhnout bez prudkého brždění a ještě začne blikat, troubit a nemít střechu tak mne asi přeskočí, tak takovej ve mě snahu a dobrou vůli (za kterou bývám pravidelně potrestán) nějak nevzbuzuje.
A v pravém pruhu jsem dýl téměř vždy, ať uhnu kdykoliv (pokud není opravdu prázdno). Protože když uhnu jednomu spěchálkovi co ho už z dálky vidím, tak než projede, tak vznikne nějaká davová psýcha či co a za něj vystartuje vše i to co si dosud spokojeně jelo ve vzduchovým pytli za kamionem. To si to pak takto vzniklá kolona co to "drtí" asi o pět km/h rychleji než kamion a efekivně mě zavře v pravým a jsem v pytli já. Do toho se ještě zamýchá pás spěchálků a je to super.
Taky je super, když někoho dojíždím v levým a chybí jen kousek abych předjel (celou dobu co jej vidím před sebou je nalepenej na prdeli kamionu) a on šup do levýho...
No a aby to bylo komplet, tak je taky fajn situačka když jedu normálka pravým, mám tam tempomat na 140, nikam nespěchám, klídek. Přede mnou tak cca. kilák kamion. V zrcátku vidím rychle se blížícího spěchálka. Říkám si OK, než dojedu kamion a budu muset do levýho na předjetí, tak bude spěchálek fuč. Často ano, ale docela často se mi stává, že mi spěchálek zahamuje za prdelí, buď zůstane v levým, nebo se zařadí do pravýho a nic. Blížíme se ke kamionu a já dám blinkr, ale to už mám jeho čumák u středovýho sloupku a musím na brzdu abych se nenaložil tomu kamionu na korbu...
Někdy, když to vychází a spěchálkovi by stačilo jen zrychlit více, tak to stejně neudělá a jede jen o pár km/h rychleji a zabrzdit mne prostě donutí, protože vlevo nemohu, když tam má čumák a předemnou kamion. To je taky eňo ňůňo.
|
|
|
|
Tolika starostlivosti, to si ani nezasloužííím bééé, smrk, frk, škyt, ...
|
|
jsou zadní mlhovky v noci. Je vidět na kilometr dopředu, ale někteří volové si myslí, že zrovna je není vůbec vidět. Nejlepší jsou pak Felicie, který mají zadní mlhový světla rovnou dvě.
|
|
|
Zadni mlhovky samozrejme nejsou potreba zapinat nikdy, krome opravdu huste mlhy. Onehdy tu ovsem vysel clanek, pod kterym se rozbesnila klika mlhovkovych uchylaku, kteri jsou slepi jak krtci a pokud si neustale navzajem neperou ostrym cervenym svetlem do xichtu, maji z toho trauma.
Dalsi zajimavost je, ze tahle uchylna mnozina lidi ma velky prunik s jinou mnozinou potrhliku, kterym vadi, kdyz ma nekdo pustene predni mlhovky. Ridici nekterych aut, napr. Ford Galaxy, ktera proste maji 4 bila zvetla, maji s takovymi uchylaky problemy, protoze jsou porad takovymi potrhliky "vychovavani". Nejveselejsi potom je, ze kdyz vychovavatel vztekly z toho, ze nekdo "frajeri s bilejma mlhovkama" projede, ukaze se, ze sam ma zapnutou cervenou.
|
|
|
Ty zadní mlhovky mi taky pijou krev. Nevim co to je zas za úchylnou módu. A co nechápu už vůbec je, proč to pitomec nevypne, když za nim někdo jede už asi desátej kilometr.
|
|
|
Protože to už dávno zapomněl, že je má zapnutý:-).
Jsem takto měl vypálený oči od jedné Oktávky, za kterou jsem kdysi jel od Strakonic až do Dubence asi padesátkou. Fakt je, že rychlost jsem mu v té vánici a kolejích nevyčítal, ale poruchu barvocitu jsem měl ještě druhý den.-)
|
|
|
Ale houby, kašle na to. Nikdy se to vypínat ani nenaučil, proč taky. To už je lepší zastavit na cigáro a nechat toho vola odjet, když to neni na předjetí. Lepší než vypálený oči.
|
|
|
To mi připomíná moje zážitky jezdím do práce z části přes vesničky ve středočeském kraji a tady je mlha na podzim tak 3x do týdne. Není lepší zážitek než když vláček aut co jedou ráno svorně směr dálnice za autobusem a vjedeme do normální né moc husté mlhy a idiot uprostřed zapne všechny mlhovky který mu němci na tu A4 namontovali a nechá je samozřejmě i po tom co kolona z mlhy vyjede.
Ovšem vedou u mě ti kteří jsou schopni nechat zapnuté mlhovky v zácpě na Jižní spojce, to je vrchol ignorace, další auto stojí max 2m za ním, ale co kdyby ho přehlédnul :)
|
|
|
Ti samí obvykle dodržují ve stojící koloně i "bezpečnou vzdálenost". Auto zastaví tak s odstupem patnácti metrů. V TV říkali, že je potřeba dodržovat, tak čemu se divíte:).
|
|
|
No, od doby co jsem zastavil cca. 1-2m od posledního auta v koloně a za cca. 20s mi v kufru zabrzdila A3 tak, že auto předemnou ještě nabouralo auto před sebou a stáli jsme tam 4 auta, tak zrovna tohle bych nikomu moc nevyčítal. To spíš že tu bezpečnou vzdálenost často neudržujou stejnou někdy až tak, že to vypadá, jako by mu to umřelo.
|
|
|
Když dojedu stojící kolonu, tak si tam těch zhruba 15 metrů rezervy nechávám, podle situace. Teprve až když vidím, že dojíždějící borec za mnou nemá problémy s brzděním, tak to zkracuju. A když vidim, že má vytřeštěný oči na skle, tak máme rezervu. Taky mi žádná masařka ještě nikdy do kufru nevletěla.
|
|
|
No já po téhle zkušenosti taky. Ono to vypadalo, když jsem je dojel, že se asi pohnou, protože dva za sebou v mým pruhu sundali nohu z brzdy, ale ono ne.
Tak jsem se seznámil s funkcí airbagu tak nějak i po praktické stránce. Jizva na předloktí je toho důkazem...
|
|
|
Samozřejmě, že jako poslední dojíždějící si nechám odstup, ale ne uprostřed kolony:).
|
|
|
A nezapomeňte na pořádný přívalový déšť nebo husté sněžení. Pravda, moc takových jsem nezažil, ale rozsvícená zadní mlhovka vozu přede mnou je v takových situacích velmi dobrá věc.
|
|
|
Pokud mi čurák zbytečně vypaluje oči červenou mlhovkou a nelze předjíždět, vždy automaticky zapínám dálkové světla čurákovi přímo do zrcátek. Většinou uhne nebo to vypne.
|
|
Clanek jakoby mi mluvil z duse. Tragikomicke je, ze kdyz tyto neuvedomele ridice na to upozornite, at slusne ci neslusne, tak se dockate akorat podrazdene reakce, nechce-li vam rovnou dat pres hubu, protoze co si jako dovolujete ho poucovat...
|
|
|
článek mluví z duše zhruba 90 % řidičů, protože každý jeden z nich má pocit, že jede jak mistr, jen ostatní dementi ho brzdí v rozletu. To je asi největší problém českých silnic.
|
|
|
Já tedy nevím, ale osobně mám z běžného provozu spíše opačný dojem -- tím chci říci, že přístup "já jsem mistr Caracciola, a ty uhni, blbe" pozoruji nejvýše u 10 % řidičů, spíše méně. Těch 90 % (spíše více) normálně slušně kooperuje.
A článek je ukrutná srajda, jak už správně napsala řada předřečníků včetně Tebe :)
|
|
|
Tak třeba pospíchá, protože to má v poslední zatáčce. Co ty víš.
|
|
|
v tom případku jsme národ posránků. :-)
|
|
|
Predposranku.
BTW: 90% ridicu - no muze byt. A kolik procent aut bez ridice?
|
|
|
to nevím, ale kdyby všechny problémy způsobovala jen auta bez řidiče, tak je nám blaze. Ale zcela zjevně tomu tak není. (teď jsem jen přistoupila na Tvou hru, protože se mi pořád nedaří pochopit, jak přesně souvisí s řidičskými schopnostmi to, že jeden nemá vaginu. Ta nějak brání naučit se to, co dnes zvládne i cvičená opice?? Přiznejme si na rovinu, že ovládání současných aut je tak zjednodušené, že se to může naučit libovolný pologramotný idiot. Proč se to idiot může naučit lépe, když nemá vaginu, je mi zatím záhadou. Takže bych poprosila o nějaké podrobnější vysvětlení tohoto úkazu. Nebo snad hoši mají nějaký lepší software, který umožňuje pobrat hafo nesmyslných a nelogických pravidel?)
|
|
|
Existence vagíny obvykle nějak záhadně koliduje například s orientací v časoprostoru. V leteckém národě se tomu výstižně říká prdelní libela. Dtto cit pro stroj a situaci. Prostě věci, který nejsou v manuálu pro pologramotný idioty.
|
|
|
to by se snad dalo uznat, teorie je to pěkná, až na drobnost. Většina řidičů bez vaginy má problém s ostatními řidiči taktéž bez vaginy, jak je to možný? Protože většina opravdu extrémních situací se tak nějak na silnici odehrává mezi auty s řidiči, kde je chyba? Podle článku to vypadá, že cit pro stroj a situaci je obrovský problém. Idiocie a pologramotnost už s vaginou nesouvisí vůbec. Hoši, hoši, teorie dost na prd.
|
|
|
To se nevylučuje. Já to říkam furt, že to s chlapama jde z kopce. To budou nejspíš ty zatracený estrogeny z vody.
|
|
|
jde z kopce? To by ukazovalo na sinusoidu? Jenže co když to tak není a jde spíše o EKG umírajícího? :-)
|
|
|
vsak neboj. to umirani bude trvat uz jen nejake dve tri generace, pak prijde koran a sarija a zase to bude pekne kmitat. jen ty emancky budou pak mit taky po srande.
|
|
|
umíráním byla myšlena jen křivka. Pokud k tomu abys uspěl potřebuješ korán a šáriju, tak je to s tebou ještě horší než jsem původně myslela. A z tohoto úhlu pohledu se auta bez řidiče jeví v úplně jiném světle. :-(
|
|
|
Nic jsi nepochopil, Ivane...
Ale at je po tvem. Medved se mi ukloni az k zemi, jenze ty pri tom ohnes svuj hrbet.
A dedecek hribecek s dabelskym smichem mizi v oblaku dymu.
Dobrou.
|
|
|
On nic potřebovat nebude. Nám už to může bejt jedno. Ale vám se po nás ještě bude stejskat, ať tak nebo tak. A dobře vám tak! :))
|
|
|
Prdelni libela, to je pekny.
Jinak takzvana schopnost multitaskingu udajne s vaginou korelujici, konci v okamziku, kdy je treba pri couvani cucet dozatu a tocit volantem. On ten "multitasking" totiz funguje jen tehdy, kdyz jedna z cech cinnosti je zvaneni.
|
|
|
Njn, tradiční česká kuchyně. Ale spíš bych řekl, že obědval v český hospodě.
Anebo národ prostatiků. Protože couraj se a zavazí většinou jenom auta bez řidičů. :)
|
|
Doufám, že se autorovi již podařilo se vysrat, nicméně při opakování zácpy nechť příště obrazně použije svoje pero k prošťiuchnutí svého problému a ne k psaní nějakých článků...a to přesto že se stručným obsahem je možno v zásadě souhlasit....
|
|
tak jsme se dozvěděli, že před Ičmekem se nesmí zpomalit, i kdyby tam bouračka byla, protože je haprus na nervy. Přes Štěrboholskou nejezdím, ale kolem bouračky jedu pomaleji, nechci si ji fotit, ale nikdy nevím, kde tam hopsá nějaký pomatenec či policajt nebo jsou tam zbytky auta na silnici. Zpomalovat budu i nadále a to i přesto, že Ičmekovi nejspíš cáknou nervy. Doporučuji obklady, čaje na uklidnění a kdyby to nepomohlo, tak návštěvu odborníka.
|
|
|
Eventuálně by si mohl zkusit omévat přirození vlažnó vodó, když je chabrus na nervy :)
|
|
|
a kdyby to nepomohlo, tak je lepší to napálit do zdi, protože trápit se takhle na silnici je nelidský. Ani si neumím představit, jak hrozný život tihle lidé musí mít. Pokaždé když vyjedou na silnici, tak si zadělávají na žaludeční vředy, infarkt, cukání oka a kdoví co ještě. Každých třicet kilometrů jim zkrátí život nejméně o deset let. :-(
|
|
|
Ovšem to, co popsal, pozoruji také, a nemusi se vůbec jednat o nehodu.
Proste nekde v protismeru je nejaky "exoticky objekt", at uz to znamena cokoliv, a v mem smeru to zpusobi kolonu, kdy se kilometr vzadu stoji, aniz by k tomu byl jakykoliv důvod. Samozrejme se bavime o situaci s maximalne zhustenym provozem.
A nevim, jestli nemas na mysli to, ze kolem bouračky ve svém smeru jezdis pomaleji - to asi mnozi z nas. Ale pokud se jedna o situaci nekde na druhé strane silnice za svodidly a ještě k tomu se evidentne vůbec nic nedeje zavazneho, tak si z toho taky klepu na celo :-(
Docela často se tato situace stava rano na okruhu od Brezanskeho udoli smerem na letiste. Nestalo se mi zde jen jednou, ze byly tunely uzavirany na 5-10 minut, a když se to pak rozjelo, tak po 2-3 dočasných zastavenich se zjistilo, ze v nasem smeru se NIC nedeje, a nekde na druhé strane nejaka prihoda.
|
|
|
Ted jsem kruci neuspesne hledal link na video z kamery umistene v kokpitu nakladaku, ktery zastavil u nehody. V protismeru pomaloucku popojizdel cumil, podle moussy jen nekdo kdo se opatrne vyhybal chaoticky pobihajicim zachranarum, a druhej cumil to do nej v plne rychlosti zezadu naprak, protoze ho pri tom ocumovani nenapadlo ani sundat nohu z plynu.
Nevadi, tak vam aspon postnu link na peknou pisnicku, jak baba vykourila jerabovi: www.youtube.com/watch?v=GpQOzFWBtEc
|
|
|
není možná!! Které z těch dvou aut bylo auto bez řidiče? To čumilovské nebo to opatrně vyhýbající se nebo oba? Není ta Tvoje teorie děravá jak cedník? Nejhorší je auto bez řidiče, ale když to do sebe dvě auta s řidičem naperou, tak je to brnkačka? :-D
|
|
|
v tomhle vlaknu se vaginy neprobiraji. tady se rozebiraji jine tve logicke lapsy. radsi se koukni na pisnicku. me se moc libila.
|
|
|
já ti to neberu, ale nemůžu si pomoct, písnička, kde se chlapi převlíkají za ženské, mě opravdu nebere. Tím nechci říct, že tobě se to nemůže líbit. :-)
|
|
|
Mám jen z doslechu. Tunely jsou údajně vybaveny nějakým sofistikovaným systémem pro detekci nebezpečných situací (já si pod tím představím čumila na obrazovky, který má pod rukou stop tlačítko). Reaguje to údajně na "rozměrem podezřelé" náklaďáky, cisterny, déšť, sníh a vítr. Určitě to stálo dost korunek a zachránilo více než jeden lidský život.
|
|
|
Co viem tak pred tunelmi je vyskomer a ked sa tam nejaky zasrany Turek, Rumun, alebo Bulhar snazi narvat s nadrozmernym nakladom (2-3x do tyzdna), dostavaju vsetci uz kilometer pred tunelom cervenu, nasledne tam prichadzaju policajti a eskortuju kamion mimo dialnicu. Rozbeh kolony je potom zvacsa tych 45 minut v spicke.
|
|
podivej mamo, benga ... a tamhle nekdo lezi na silnici. Rychle tato, nekdo uz mu prejel nohy, vem ho pres hlavu, pak o tom napises na DFENS. A hlavne NEBRZDI, ten mozek se pak lip rozstrikne a kdyz budes moc dobrej tak treba nedobrzis a udelame retezovku
|
|
K připojovacímu pruhu se hodí poznamenat, že některým řidičům v průběžném pruhu se zase nelíbí, když se auto zařadí až na konci připojovacího pruhu, čímž předjede část kolony.
Tu druhou část jsem nepochopil, resp. když projíždím kolem nehody nebo nestandardní situace (třeba auta v odstavném pruhu, případně jsem už na dálnici potkal i cyklistu), přijde mi úplně normální sundat nohu z plynu.
|
|
Rozhodne neprejizdim v pripojovacim pruhu plnou caru, ale jakmile se zmeni na prerusovanou, beru to jako info o tom, ze ted uz se mohu v klidu zaradit (zrejme dle mineni architekta mela vsechna vozidla za mnou cas si mne vsimnout a ja zase cas si je pekne prohlednout v zrcatku). (Tim bych se rad pokusil vyvratit konstrukci autora, ze jedine spravne vyuziti pripojovaciho pruhu je dojet az na jeho konec.)
A v tu chvili se proste pripojim pri prvni vhodne prilezitosti (tedy abych neohrozil ani neomezil vozidlo za mnou). Hlavni duvod je pomerne jednoduchy - neni mi jasne, jak bych se mel rozumne zachovat ve chvili, kdy si to sypu uz osmdesatkou ke konci pripojovaciho pruhu, nahodim blinkr, ale vedle mne jede nekdo (klidne i nekolik aut za sebou), kdo mne nepusti? Proto beru zbytek pripojovaciho pruhu ciste jako manevrovaci prostor pro pripad husteho proudu aut ve vedlejsim pruhu.
Jinak receno, na rozprostreni prepravniho proudu "horizontalne" jsou prubezne pruhy, chtit to od pripojovacich mi prijde nerozumne.
|
|
|
No to je presne to.
Sice tu mame pravidla, vime, ze vsude ve svete to funguje, ale cesky OVCAN je genius, zadnemu predpisu z principu neveri a proto "predposrane" opousti pripojovaci pruh 100 metru pred koncem, protoze se obava, (pravem) ze jiny OVCAN obavajici se o plechy sveho dalnicniho expresu Skoda Penez Rumstr by ho prehlidl, protoze do praveho zrcatka necumi a ridi se heslem ja jedu a ostatni se po....
Takze vsude ve svete kdyz maji na ceste 3 pruhy, tak pouzivaji 3 pruhy, zatimco cesi pouzivaji 1. a to ten nejvice vlevo a kdyz tam je 80ka, tak natuty v nem jede vepredu nejaky paprda 60, aby nahodou neprekrocil.
K tomu jeste dovetek. Maly cesky fenomen "Plizive predjizdeni".
Je tam 80, ten vpravo jede 79.5, takze nasadim k brilantnimu predjeti v rychlosti 85, dostanu se vedle neho, tak se mi to rozlezi, snizim rychlost na 80 a jedem soubezne 2 kilometry, pricemz jsem king, protoze neprekracuju rychlost a ti co za mnou troubi, blikaji a meni pruhy 10x za minutu jsou PIRATI.
Dalsi vec hodna obdivu.
|
|
|
Nuz, tak nevim, jak to myslite - rikate mi "ovcan" a zaroven potvrzujete, ze se obavam pravem. Jak tedy resite tuhle situaci Vy?
Co se tyce "pravidel", ja vim jen o:
" (7) Je-li pro zařazování do průběžného jízdního pruhu zřízen připojovací pruh, je řidič povinen před zařazením do průběžného pruhu užít připojovacího pruhu. Při zařazování z připojovacího pruhu do průběžného pruhu řidič nesmí ohrozit řidiče jedoucí v průběžném pruhu. Není-li připojovací pruh zřízen, je řidič povinen dát přednost v jízdě vozidlům jedoucím v průběžném pruhu. "
O tom, ze pri zarazovani se neohrozuji (a imho ani neomezuji) ridice jedouci v prubeznem pruhu jsem mluvil uz ve svem puvodnim prispevku - v me interpretaci to znamena, ze prejizdim az ve chvili, kdy jsem dosahl srovnatelne rychlosti [*] a mezi mym a ostatnimi vozidly bude zachovan rozumny rozestup.
[*] ...nebo jsou auta dost daleko; treba pri pripojovani se na Povltavskou na padesatku (tam casto i neco nad sedesat) v tamnim pripojovacim pruhu zrychlim tezko - zalezi, jak rychle muzu promeandrovat zatacky najezdu.
|
|
ja predevsim nechapu , proc nad tim vubec premyslis. Vlitnu do pripojovaciho a jedu v nem na konec a nic neresim.
Pokud je prazdno, tak se na konci pripojim, pokud je plno, tak jedu cca tak rychle jak ti nalevo ode mne nebo o kousek nebo dva kousky rychleji, abych mel cas neco podniknout, pokud by mi tam nejake eso zleva vletelo a na konci se budu modlit, ze tam bude nekdo osviceny, ktery vi, co to znamena ZIP pripadne pokud jsou tam dva prubezne, ze mi uhne do leveho, protoze prokaze kousicek empatie a umi pouzit i zrcatka. Nic lepsiho nikdo nikdy nevymyslel, tak proc nad tim premyslet.
|
|
|
|
ještě ze nemam za autem tazny, neboť bych byl taky superpirat..Ted koukam do ridicaku, a BE nevlastnim. Vůbec nevim, ze by se tenkrat, když jsem si před 19 lety delal ridicak, nejak resil zvlast ridicak na vozik - s autoškolou jsem normalne s vozikem jezdil....
|
|
|
Také BE nemám a když jsem dělal řidičák, tak se žádné jízdy s vozíkem nekonaly. Člověk je pyrát, ani o tom neví....
|
|
|
Tak pochopitelně na běžnej nebržděnej vozejk do 750kg žádný BE potřeba není, za jistejch podmínek není potřeba ani na vozejk nad 750 kg (souprava se musí vejít do 3,5t).
Nic to nemění na tom že ta buzerace z odkazu je donebevolající ohavnost.
|
|
|
Tim padem, je docela mozne, ze kdyby se pan aktivne branil, tak mozna byl v pohode... (samozrejme vi buh, co to za tim mel zaprazeny no :-))
|
|
|
Neřešil, před těmi cca 20 lety stačilo pro získání Ečka mít roční praxi na autě které mohlo tahat káru těžší 750 a to se dokládalo čestným prohlášením. Takže jsem došel na dopravní inspektorát předložil čestné prohlášení, že jsem jezdil rok se Žukem, který vlastnil otec a na počkání jsem měl zapsáno BE. Bez jízd s károu bez autoškoly a bez zkoušek.
|
|
|
Podobně jsem získal skupinu E k Céčku - potvrdil jsem si že pan XY IČO AB potvrzuje panu XY rodné číslo CD praxi v řízení náklaďáku v trvání tuším roku nebo dvou - a bylo to.
|
|
|
|