Komentáře ke článku: God Save the Queen (ze dne 10.03.2013, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
že autora motorka baví. Jak jsem se dočetl , že to má 3 hrnky, už jsem věděl, která bije.
K mé smůle jsou tyto stroje pro mě akorát na pokoukání a maximálně objetí komína. S výškou skoro 2 metry a váhou 120kg jsem na těchto "pionýrech" jak vosa na bonbóně.
Autore, až tě léta doženou, stejně skončíš na BMW a nebo pořádném skůtru. Tak si to užij, dokud klouby a oči slouží.
|
|
|
Já bych spíš řekl, že autor přesednul z japonskýho spotřebáku na evropskou motorku. (Pro nemotorkáře bych to přirovnal k přestupu z Fabie RS 1,9tdi do Mini Cooper JCW se samosvorem).
Já se musim přiznat, že mě s mojí vejškou 185cm a 100kg mi vyhovuje KTM SM a jenom tak na posez jsem zkoušel novýho ktm advíka a taky dobrý. Jakmile mám moc ostrej úhel kolen tak mě po pár kilometrech začnou bolet a nikam nedojedu, takže je pro mě sport nebo klasickej naháč nepoužitelnej.
Abych se vrátil k článku. No je to celkem nicneříkající.
|
|
|
Jo, to je pravděpodobný. Ale i u toho "spotřebáku" se dá najít sem tam kousek. Původně jsou uvažoval o starém Transalpu (vlezou mě na něj nohy, oproti novějším modelům) a Varanovi. Ovšem prachsprostá hamižnost a touha po jistém pohodlí zvítězily a doma je již léta hroch. Přiznám se, že jsem měl tenkrát v užším výběru Caponorda, Tigera, Varana, Transalpa a skonči na GSu. Kačena je fajn, ale není tak pohodlná a pro nálet ve dvou už vůbec ne. NIcméně po létech bych asi měl ve výběru KTM a BMW rovnou. Kačenu kdybych zatoužil po nějaké té špíně, šotolině a blátotlačení v amaterské úrovni všeobecně a hroch je prostě motorka pro "debily" - odpustí kdejakou kravinu a jede i s 3 metrákama na hrbu a spotřebou jak u ochcávky f tdi.
No jo, už je to tak, jsem již "pán pohodlnej".
Ale k původnímu tématu - dávám autorovi body alespoň za snahu. Učenej z nebe nespadl a třeba já jsem ještě žádnej článek nevyplodil. A asi to tak i zůstane.
|
|
|
Mám necelých 190/90 a zatím jsem se bez problémů složil na GSX 1400, Z1000 i ZX-6R.
Velký omyl byla VN900 Custom, na které mě za 10 km bolela záda, ale záhy ji nahradila W 800 a musím chtě nechtě říct, že pohodlněji jsem se asi ještě nevozil. Pokud máš výhrady k japonskýmu spotřebáku, tak bych ozkoušel Triumpha nebo Moto-Guzzi.
|
|
|
Sice nedosahuji takových proporcí jako ty (187/95), ale poté, co jsem si zvykl na šestkového, 15let starého Bandita, se mi bude podobně pohodlná motorka hledat těžko. Naháče opouštím, pošilhávám po šestce Fazeru S, uvidíme :)
|
|
|
Neboj, šance dorůst máš. Minimálně v hmotnosti :-) není naháč jako naháč. Někdy si zkus sednou na GSo (což je v podstatě naháč taky), LTčko, GTčko....ale už jsou to všechno "parníky" a nejsou tak skladný. Ovšem ta pohodička.......ale je to spíš na polykání kilometrů. Na takové to polétávání po městě mlsně koukám po nějakém tom motardu. Žel prostor a finance nejsou ve správné konstelaci.
|
|
|
A co osmistovka Fazer? Neni dole tak mrtvej jako šestka, a neni tak brutální jako litr. Když si ho soused přivezl domu, docela jsem slintal :)
|
|
|
Ta je zatím moc drahá, mám limit 100k :)
|
|
|
Máme naprosto stejné parametry a jak já říkám,motorku si nekupuju podle toho,jestli se mi líbí,ale jestli se na ní vejdu :) Naštěstí XJR se mi i líbí,takže jsem vlastně spokojenost sama :)
|
|
to, že dáváš motorku do servisu, úplně a beze zbytku zneplatnilo to "Daytoně se snažím věnovat to nejlepší" a především "za její stav dám ruku do ohně".
3000 km/rok jsou nějak málo, ne? to budou pneumatiky dřív ztvrdlý než ojetý 8o)
jinak docela dobrý.
|
|
|
Záleží, co obuje a kde jezdí. Slajka na okruhu a tourancka na silnici v turictickém módu je propastný rozdíl v kilometrovém náletu. Kolem těch 3-5tisíc je myslím takovej běžnej rekreační průměr nájezdu za rok. Každej na tom nelítá denně a nebo po světě.
I když se tím o hodně připravuje ;-)
|
|
|
nesouhlasím.
ať obuješ co chceš, tak během roku to mění vlastnosti. koupíš novou na jaře a přilnavost je na 100%...v létě je teplo, který ztrátu dorovná a na podzim je chladnějc, guma má od výroby třeba už rok a půl a přilnavost je na 80% toho, co bylo na jaře. poznáš to u sportovního obutí, kdy ti přední kolo klouže ven ze zatáčky, kterou máš najetou a poznáš rozdíl...u cestovních dvousměsovejch zase začíná klouzat zadek, kde je uprostřed tvrdší směs než na kraji běhounu a snáze se urve.
Ale pokud jezdí jen pohodu a nepokládá to na koleno v každé k tomu vhodné zatáčce, pak je to skoro neznatelný rozdíl.
|
|
|
Jo, na to jsi kápnul Honzo. Já už se nehoním za vlastním stínem. Prej to s hrochem jde, ale pořád mám pocit, že bych měl na silnici dřív válec, než koleno. Svezl sem se na dracích na okruhu, ale to bylo jenom půjčené a na chvilku. Takže průběh stárnutí gumy mě opravdu uniká. Tourancka na zadku mě vydržela 20 tisíc, ale to jen proto, že jsem první dvě třetiny najezdil sám a zvykal jsem si a pak už to šlo rychle - ve dvou, nálož a zatáčky - MNO, SLO, A........Ale někdy si tak slintnu, když vidím šikovného kolínkáře, stejně jako šikovného bahnomila. Sám už mám plný gatě, tak je ze mě kochač.
|
|
Já tuhle pořídil Integru od Hondy (ano, ten hybridek s motorkovým rámem, půlkou motoru z auta, dvojspojkovým automatem, a co se tváří jako skútr :-). Už mi dávno není 20 a tak jsem dumal, co na takové to domácí poježdění a výlety kolem chalupy. Koupeno na sklonku podzimu, zatím najeto cca 500km a můžu říct, že jsem příjemně spokojen. Myslím, že tyhlety New Concepty jsou u nás neprávem zatracované, svou cílovou skupinu si očividně najdou. Jenom mě mrzí, že pro letošek představené CTX700 jsou jenom pro US, no snad se dočkám napřesrok.
|
|
..dal jsem za 1na. Sporty jsem sice pred 10ti lety opustil - kdysi Suza GSX-R 600 SRAD) a od roku 2006 zakotvil u boxeru BMW, ale Triumphy jsou mi taky sympaticke. Vubec se nam v te Anglii zacinaji nejak probirat - novy Notron Commando je taky paradni kousek....
|
|
|
Norton Commando je opravdu krásná motorka, když jsem koukal na fotky tak jsem si říkal, že by to šlo kdyby byla cena někde kolem 250kkč, no cenovka je kolem 0,5mio a to mi přijde opravdu moc.
|
|
|
Tož pěkmé, kluci, pěkné, ale Vmax je Vmax
|
|
|
ano. V-Max je svůj - nebrzdí, nezatáčí, jede jen rovně a to ještě nevíc nijak oslnivě rychle...a to jak ten starej i ten novej. prostě Námaha, no 8o)
|
|
Fajn,
takže jsme se dozvěděli, že pan autor jezdí na veřejné komunikaci skoro třikrát rychleji než povolují předpisy. To je na papíry. Už aby o ně přišel. Jinak prostě popis motorky :(.
|
|
|
Tady je někdo debil a nebo se pletu? Přát někomu, aby přišel o papíry, to je tedy hrdinství. Nebylo by Vám lépe na Novinkách a nebo Idnesu?
|
|
|
Bohužel je, nepletete se a patrně bylo.... ach jo.
|
|
|
Netřeba se čílit, to je můj oblíbený Johny retard, veselá kopa. Je sice debil, ale mouše by neublížil. Není zlý, jen je mu líto, že ostatní mají papíry na kde co, zatímco on má jen ty na hlavu. Tak buďte trochu shovívavý, prosím.
|
|
|
To sice ano, ale co kdyby mu tam v té rychlosti skočilo malé dítě nebo narazil na matku s kočárkem, co byste říkali pak, hmm???
:-D
|
|
|
|
Pokud jel na dálnici tak jel jen "skoro dvakrát", ne třikrát. Co se týče prohřešku "třikrát překročil", u Ikei bývá parkoviště s dvacítkou na celé ploše, přičemž po té "obvodové" komunikaci jezdí lidi 50-60 naprosto běžně (protože jet 2 kilometry 20kou v místě kde není koho ohrozit je na palici)
|
|
|
Kundo z ryby,
Pokud jezdí autor 3x rychleji než dovolují předpisy svazující tebe, je to v pohodě, protože motorka vypadá v celku a tedy s ní ještě nikomu neublížil a ani stroj v takové rychlosti neselže. Je tvůj samohyb v podobné kondici, nebo se kvůli jeho stavu na dovolené limity raději ani nepoušíš?
Jo a na papíry, na ty motorka nejezdí. Ta jezdí na benzin. A pokud aktuálně neexistuje ani technická ani právní situace, která by donutila zkušeného motocyklistu k tomu, aby zastavil, nebo se přiznal k nějakému přestupku. Tedy i kdyby opicajti chtěli, tak ho stejně nechytí a když jim za druhým rohem z motorky sleze a odejde, jsou nahraný, takže papíry nejsou potřeba...¨
Popis motorky je fajn stejně jako stroj sám.
Vyliž si prdel, závistivče!
8o)
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek God Save the Queen
|