Komentáře ke článku: Auto Nelly a.s. (ze dne 18.05.2008, autor článku: [Neregistrovaný autor])
Přidat nový komentář
|
..proto je lepší to brát od lidí co s nima kšeftují a rozumí tomu a mají čas jim to omlátit o hlavu :-)
|
|
Mám příhodu podobnou, ale s opačným koncem. Vidlák snažící se stočit počítadlo kilometeů spůsobil jeho zaseknutí na 300 000 a nějaký drobný... Dle stavu vozu odhaduju ze by tam mohlo bejt těch 300 možná 350, vzhledem k tomu o jaký jde vůz s ním můžu nalítat ješte tak 200 000 než začnu řešit rozvody. Ale co se na autě podepsalo bylo 20 let provozu na českých silnicích takže všechny čepy přední nápravy jen na ozdobu. Mno co tak je vyměním. Obědnal jsem u stejné firmy od dodavatele starline (ramena 4 a kazdy za 1500 - proto starline, což se ukázalo být chyba). Dodavatel nedodal díly co jsem si obědnal a ještě byly už od pohledu low-end a jedno dokonce poškozené. Ramena vrátím s tím že chci ty správný. Ale co se to nestane, druhý den do mého oblíbeného obchodu s autodíly zásilka nedorazí. Po telefonu zjišťuji že se rozvozák vybod na kontrolu zda-li jsou díly v pořádku a pro jistotu je nedoručil vůbec, ale předtím jsem se musel pomocí fráze "dejte mi vašeho nadřízeného" prostřílet až k vedoucímu kolínské pobočky. S ním sem se domluvil že si ramena vyzvednu osobně ještě tentýž den. Značně přednasranej jsem dorazil a bylo mi vysvětleno že dodavatel je hloupý, má binec v dílech a není schopen dodat správný díl (proto mají asi na STARLINE všude ty reklamy s tou kočkou ve firemních hadrech, asi proto že si jejich produkty můžete strčit leda tak do píči). Ale protože jsem už po telefonu jednal velice důrazně, nicméně rozumě, sehnali mi ramena (stále tentýž den, s prázdnou jsem neodjel) od firmy MOOG - firma dobrá, známá, prověřená, jen každé rameno o litra drašší mno ještě sem se tam s nima o tom pobavil a vyžidil sem litra slevu... Ponaučení: nekupovat polské díly od mizerných dodavatelů protože auto-kelly je jen distributor co koupi naklaďák krabic a to že uvnitř je něco jinýho už nikdo neví. Nicméně milej sem nebyl a kamarád co tam semnou byl se mi smál že sem se tvářil jako když to tam jdu pomlátit (jako zbraň skoro metr dlouhé pravé horní rameno).
|
|
|
Chvilku jsem se nejakym nedopatrenim pohyboval mezi bazaristickym vohnoutstvem a diky tomu ony pany z kolinske pobocky auto kelly znam a nemuzu doporucit ani auto kelly, ani okolni bazary a uz vubec ne starline :)
|
|
|
Hehe starline uz nikdy vic... Mno ti co se mnou jednalu zpočátky to byla tragédie ale ten sef se tvaril rozumě a myslím že to s nima dopadlo ještě docela dobře...
|
|
Splašit druhovýrobu ať už kvalitní či nikoli neni zas až takovej med... Je vcelku jedno jesi berete od kelly elite či meteor nebo jine alternativní firmy... Může se vám i stát že si vaše alternativná firma kupuje díly od kelly. A co se Elite týče tak se mi doneslo že mají hodně společného s Kelly a co hůř mnohdy jsou jediným dodavatelem.. Ted mě potkala nemilá věc - na šestiválci měnit svíce... za 140 jednu (NGK) a Elite nemá na skladě a tudíž člověk skupuje z různejch shopů železný rezervy po jedný svíčce... Tady si člověk nevybere a ceny origo dílů jsou příšerně drahý... Třeba na ten můj peklostroj je nárazník z druhovýroby natož original polovinou kupní ceny...
|
|
Nemajetného studenta si představuji teda jinak. Sám o sobě si myslím, že jsem vcelku slušně si žíjící student a to jezdím Favoritem se závadami, jejichž výpis byl dal drobným písmem na stranu A4.
|
|
|
mno za cenu předšrotového favorita pořídíš v možná i lepším stavu jettu z devadesateho roku - viz http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=6354307
celkove si myslim ze ojete skodovky hlavne filcka jsou predrazene...
|
|
|
No, pořídím, pravda. Favorita jsem sice dostal zdarma od rodiny, ale to je jedno. Ceny škodovek jsou trochu nadsazené, ale má to své důvody. Co je podstatné je třeba pojištění (1,3l vs 2,0l) a hlavně ceny náhradních dílů. Když jsem viděl, kolik sype kamarád do podobně starýho P405 za náhradní díly, tak jsem byl za Favorita vděčnej.
|
|
|
..když mluvíš o P405 nechce přední kapotu a dvoje přední dveře ? (zn. lefně) :-D
|
|
|
No ještě s tim neboural a ani mu to nerezne, takže asi ne. Podle jeho příhod s autem by spíš potřeboval motor a převodovku. :-)
|
|
|
nebo jiny auto nez pažouta... u 106 sem menil homokinetickej kloub i s poloosou a cely to tam je tak forove reseny az sem se divil... A je pravda ze ty dily sou na tyhle auta dost drahy dokonce drassi nez na bmw ze stejnyho roku...
|
|
A to jsem u minulýho článku napsal, že autor je ufňukánek, co napsat tady, nevim. Autor je si vědom, že má zmrdský auto, ale je to striktně emérický, takže nás přesvědčil, že se to dá. Ale ouvej, je tam takovej plastík, kterej jakoby trošku kouká šikmo ven a ačkoli by výslovně nikdy nic netunil, tak tohle prostě musí (někdo by mohl říct, že tuning je něco jinýho. Souhlasim, pro mamrda je v tom tutově obrovskej rozdíl). No a páč to musí bejt prostě co nejdřív, tak rychle k internetu. Dále škoda slov snad jen, přejme ať se autor svého plastíku dočká, vždyť může něco přinést větší pocit blaženosti? Autor má pravdu, že se se zmrdama můžem potkat všude.
|
|
|
Co je na VW Jetta zmrdskýho, prosim pěkně??
|
|
|
Zmrdský auto? Čím račte jezdit vy pane? Tou úvodní statí jsem chtěl sdělit pouze to že tyhle auta se často stávají terčem tuzerů, že já mezi ně mepatřím a jsem zásadně proti...
Na ten plast bych se byl úplně vysral, jenže sem tim škrtal o kde co (spomalovací prahy,patníky při parkování)...kdyby to bez toho nevypadalo jak našitý,klidně bych jezdil i bez plastíku....
No a ten internet... co jako? Zvykl sem si ho používat i na jiné aktivity než plácání mouder na fórech a nenávidim, když musim na něco čekat...proto sem to řešil takhle. Poučil sem se a příště už tak blbej nebudu ;)
BTW. Plasty už dorazili a byli nainstalovány.
|
|
|
"A to jsem u minulýho článku napsal, že autor je ufňukánek, co napsat tady, nevim. Autor je si vědom, že má zmrdský auto, ale je to striktně emérický, takže nás přesvědčil, že se to dá."
už tahle věta je do nebe volající stupidita první třídy.
|
|
|
jezdim škodou 105 vóle a je to nejlepší kára na světě. To autor je, chudák, zblblej a musí si obhajovat před váma káru. A Shifty, mě přijdou jako chujoviny všechny příspěvky, takže to máš ještě dobrý.
|
|
Tak nějak divný článeček ... shrnu-li to tak: Autor nakoupil přes internet, nepřečetl si dodací podmínky, přišlo mu divné, že jeho objednávku nedoručuje VŠ profesor v obleku, v krabici bylo něco jiného a ačkoliv p/n byl u obojího shodný může za to sídlo fy. v Prazééé. A tak jeho fabrikou otuněný miláček bude muset chvilku počkat než díl dorazí na sklad a fy. jej vymění. Upřímě lituji ...
|
|
|
Vetsinou, kdyz clovek nekde v e-shopu zaskrtne "Dobirka - Ceska posta" ceka ze mu to bude poslano postou a ne po profesorech...
|
|
|
Někdy se mi bohužel ani nechce věřit, že zaměstnanci těch kurýrních firem umí číst a psát. Poslední dobou mám asi štěstí na ty, co už nikde jinde nevzali a tak rozvážejí poštu/balíčky :-(
|
|
|
... čímž nechci říct, že je to pro mě nějaký "untrmenš", jen je s nimi někdy těžké dohadování :-)
|
|
No myslím si, že autor je obyčejný tupec. Nevím, jaké další zkušenosti má s jednáním s lidmi, ale prostě někdy se chyba stane, tak to prostě je. A že "nemá přes týden čas" a "nerad čeká" je sice hezké, ale je to čistě autorův problém. Druhá věc je ta, že si určitě mohl vzít číslo na vedoucího provozovny, popř. tam nechat kontakt na sebe ať se mu ozve s tím, že řešení připraví po telefonu a výměnu dílů za správné potom provede už klidně s ukllízečkou. Že ho tohle nenapadlo jen ukazuje na to, že je to zbrklý člověk. A nazývat kurýra "pan Nula" je sice možná pro někoho vtipné, pak ale nevím, jak bych nazval autora... že by "trouba"??
|
|
|
Autor se spíš podle mě zachoval jako naprostá většina lidí, né jako polobůh odkojený defensem, který na kažém rohu vidí minimálně pět zmrdů a neustále jen číha a hledá kdo mu zase chce ublížit. Tzn. zachoval se jako každý, kdo se scháněním dílů na auto od firmy na dobírku nemá zkušenosti a zároveň(a to je dnes fakt na pytel, hlavně u aut)nemá žádný známý.
|
|
|
Jo? Podle mého se autor zachoval jako idiot, který má pocit, že ostatní nemají právo na chybu a že se za pár stovek kvůli němu někdo roztrhne. Neroztrhne.
Omlouvat idiotské jednání tím, že nemá zkušenosti je omýlené, neb v článku jsem si přečetl, že lenoch (čti: student) s duší "extráta" (viz jeho přístup k doručovatelůmbalíků) sháněl něco na svůj krám, musel to mít honem, honem...objednal to z nějaké prdele...a když to neklaplo, tak si usmyslel, že když bude na obchodníky hustey, tak se to všechno uspíší. A nic. frustrace asi hrozná, no přesně si ji neumím představit, protože podobé věci řeším v klidu s pochopením, že ten se kterým jednám za situaci i tak nemůže, ale sklidí, co jinej zasel, takže je jeho pozice dost na hovno. Tak proč to dělat ještě horší? Abych měl lepší pocit v podbřišku? Ale no tak...
|
|
|
No popravde tvy pocity v podbrisku sou mi dosti u toho otvoru kterym zrovna nejim. A cekat seriozni jednani by melo byt normalni, ne? Jinak si tu muzem zavest znovu smeny obchod. A podle me autor teda fuckt nebyl hustej, spis cekal minimum ochoty, coz by melo byt normalni. Kdyz objednavas z netu. tak je to vetsinou z nejaky prdele, nebo si kupujes dily na masinu z ameriky??Ale........
|
|
|
Idiot a lenoch?
Jestli je na obchodování přes net něco idiotskýho tak asi sem idiot... Bylo by mi úplně jedno že na mě díly do pátku budou čekat na poště... Holt asi budu muset vedení školy navrhnout zřízení obchodu s autodíly na půdě kampusu:)
Jako extát si rozhodně nepřipadám, vím že jako člověk mám spoustu chyb (např. jsem dislektik), ale vytočilo mě že mi kvůli debilnímu balíku volali 3 různí lidé a že jejich organizační schopnosti zjevně neodpovídali úrovni , kterou bych u zaměstnanců kurýrní služby považoval za standardní.
"Hustej" sem nebyl na nikoho, ale moc nechybělo. Neskutečně mě vytočilo že nějakej vohnout v Praze dá něco do krabice a ani se na to nepodívá. Kdybych to provedl v jakémkoli zaměstnání, kde o víkendech "lenoším" , abych měl za co žít, letěl bych tak rychle že bych za sebou nestihnul zavřít dveře :( Seriózní přístup...nic víc sem nechtěl.
|
|
|
Chapu to dobre, ze vy jste takovej trotl, ze si ani neumite poradne vybrat, kam chcete zasilku dorucit a to, ze vam to kuryri dokazou v jednom dni dopravit na jinou adresu z nich dela nuly bez organizacnich schopnosti?
|
|
Ono s AK je třeba umět jednat. Proto je fakt lepší nakupovat u lidí, co ty jejich věci přeprodávají a navíc se trochu vyznají v autech. Já kupoval na Alfíka díly přes www.auto-pilot.cz (ramena a čepy). Dorazilo co jsem chtěl ;)
Jinak s reklamacema zboží koupeného přes net je problém obecně. Je to holt riziko. Už jsem takhle přišel minimálně o 20 litrů na Aukru.
Tož tak. Hezkej den.
|
|
|
S tímhle místy nesouhlasím - nakupovaní přes net má riziko v reklamaci, v tomto případě naprostý souhlas, ale nakupovat u lidí co s tím obchodují a vyznají se v autech... Mno hele oni tu reklamaci s AK budou resit taky, kdyz to prijde spatny... Finančně by to mělo vyjít stejně, jelikož AK udává cenu pro prodejce a cenu pro zákazníka, nebo alespoň takhle to chodí tady u nás (prodejce má od AK slevu a vám to prodá za stejné peníze, jako když by jste to měli přímo od AK) a vy neplatíte dopravu - až posud je to relativně OK, problém je v tom vyzná se v autech - vy musíte vědět co chcete... Prodejce může poradit, ale pokud to nevyčte z katalogu (a i tam mohou byt chyby) tak se na takovou informaci nemůžete zcela spolehnout a hlavně, prodejce se na vás snaží vydělat takze povětšinou doporučí díl na kterém vydělá nejvíc hlavně on... Já mám u jednoho takového prodejce zboží s natolik výraznou slevou že se mi to vyplatí, v opačném případě bych volil obědnání přímo od dodavatele respektive od AK s osobním odběrem na prodejně (člověk dá největší ránu do nosu když má ten nos u ruky).
|
|
aby sis to tam koupil. Není nad osobní jednání. Stálo ti to za ty nervy ?
|
|
|
Pokud ano, zajimalo by me, co mel pan autor v sobe za prasky kdyz pri odesilani objednavky videl "Dobirka - Ceska Posta"...
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Auto Nelly a.s.
|