Komentáře ke článku: Acta non verba - Semafor firmy LIDL (ze dne 24.10.2010, autor článku: JAKO)
Přidat nový komentář
|
Nechci do toho moc rejpat, ale:
To, že je vlastníkem Lidl, neznamená, že ho nastavuje a ovládá Lidl. Signální plán na semaforu musel být odsouhlasen TSK a odborem dopravy, stejně tak fakt, že tam semafor bude. A ještě jednu věc - garantuju Vám s hodně vysokou mírou pravděpodobnosti, že semafor tam byl vybudován právě na požadavek TSK, nebo PČR, nebo odboru dopravy.
Upřímně si myslím, že se Lidl snažil i semaforu zbavit a předat ho TSK, které ho ale z nějakého důvodu nepřevzalo (nebo vidíte nějaký "reálný" důvod, proč by si Lidl semafor ve své správě nechával?). To, že si někdo stěžuje na fakt, že ho semafor blokuje, není až tak určující - v porovnání se stavem bez semaforu k "blokování" pochopitelně dochází (resp. docházelo).
|
|
|
jo, taky mě to pobavilo; soudruh se spravedlivě rozhněval, ale možná nechápe, že když chce někdo postavit market na zelený louce, musí k němu zajistit dopravní obslužnost, takže cenou za možnost postavit nákupní středisko je i nová křižovatka se semaforem na náklady investora. vznikají pak bezva situace, kdy např. město platí el. energii, ale když je třeba vyměnit žárovku, musí to hradit vlastník smaforu, protože TSK z nějakého důvodu odmítá převést vlastnictví semaforu na sebe (stačí, že se změní lidi v samosprávě a odmítají dodržet sml. o bud. smlouvě apod.) - ještě větší (_°_) pak bývá u pozemků, kdy je třeba v katastru pruh 60cm 80m dlouhý. podobnej kočkopes je třeba v příbrami, ale tam ještě domorodci nevřískají a nepublikují svoje názory :o).
|
|
|
Je vidět, že z vás pánové mluví zkušenosti. Mám podobné a souhlasím, a to včetně označení autora slovem soudruh. Dostatečně a přitom úplně zbytečně se demaskoval větami vůbec nesovisejícími s tématem článku - klíčová slova: regály, Lidl, pumpy, kouření.
Zkrátka, je to hloupý blábol, byť na původně zajímavé téma.
|
|
|
|
Věta "Fakt, to jsem si nevymyslel, to jsem si vygoogloval. " hovoří sama za sebe...:-)))
|
|
Podobná záhada (ani né tak co se týče vlastnických vztahů ale spíše funkce) se vysketuje na té samé množině výmolů ve Vestci - semafor s přechodem, který háže červenou bez jakéhokoliv důvodu..
|
|
|
Myslis ten pri Safine? To je radarovy buzersemafor. Uz sa ani neunuvam brzdit, ked na prechode nikto nestoji a predomnou nie je ziadne auto. V okoli jesenice ich je este par ( brezany 2x, kocanda 1x ( aj ked ten uz asi nemeria ) ).
|
|
|
Nojo, ale jedu tam sám 30 a dostanu červenou, jedu 70 a mam zelenou.. Připlazej se 3 auta, červená, projedou první dvě a 3. má zas červenou a jindy to nedělá nic... Na rychlosti to tam opravdu nezávisí. Že by ten semafor fungoval obráceně? Zrychloval pomalíky:-D
Ano, v Břeanech to funguje opravdu na rychlost (či spíše na fotobuňku: auto = červená).
|
|
|
Stejnou zkušenost mám taky, jen na Lhotecké (u kostela), mimo špičku pokud jedu předpisově skočí červená a pouští neexistuící auto zprava, ale jakmile jedu 60 km/h a víc nemám problém projet. Nevím kolik režimů semafory používají (2? - špička/nešpička), ale tyhle mají zcela jistě svojí hlavu (jsou dva, cca 30m od sebe a asi se nudí proto dělají lidem naschvály). Zcela jiste jsou semafory nastavené podle nějakého systému, který mi stále uniká a vstupují do něj určité proměnné, ale jsem toho názoru, že na převážné většině silnic by nejlpe fungovala logika navaování zeleného světla (při rychosti +/-50km/h) na hlavní silnici dokud její nařazenost neukončí jiná hlavní. Někde to tak možná funguje nebo to tak náhodou vyjde? Všiml jsem si, že jsou mezi vámi i lidé "vodfochu", mohl by mi někdo z vás ten "systém" trochu přiblížit? Cpou se miliony do nějakejch indukčních smyček před semafory na kterých stejně musim zastavit, abych se za vteřinu rozjel. Moje paranoia ze semaforů došla až tak daleko, že si začínám myslet, že je vše domluvený s petrochemickými společnostmi. Protože kdy se spotřebuje nejvíce phm? No přeci při rozjezdu....
|
|
|
Na semaforu je kamera, navíc tam bukvice občas stojí s autem (pravda, viděl jsem jen párkrát)..
|
|
nechápu proč autorovi vadí prodej olejů a nářadí v Lidlu? Proč by měly mít shopy na pumpách extra vchody? Potraviny a nápoje jsou umístěny v jiných regálech, tak kde je problém?
|
|
|
Řekl bych, že chci-li zaplatit benzin a jet dál, situaci mi komplikuje autobus lyžařů, kteří si jdou každý koupit půllitrovou akvalíneu a snickersku, takže z akce na 2 minuty se rázem stává půlhodinové martyrium u pokladny. V tomhle ohledu byly staré pumpy s pumpařem obdařeným kasírtaškou nepoměrně efektivnější ;-)
|
|
|
A co takhle to nechat na starém dobrém trhu? Pokud je poptávka po pupmách s pumpaři s kasírtaškou dost velká, mohl by na tom někdo zkusit zbohatnout. ;-)
|
|
|
No u nas...tedy, v Pruhonicich, je jedna pumpa, ktera se blizi idealu. Nema zadny shop,je pokud mozno samoobsluzna, takze clovek prijede, do stojanu nacpe platebni kartu, natankuje, odjede...Pokud jooo nutne chce platit hotove, je tam okenko s osobou, ktera si ty penize vezme. Ale lide co to znaji, plati zasadne kartama. Usetreni casu velike, pro benzinku usetreni nakladu asi take slusne, takze si muzou dovolit mit i o neco levnejsi benzin nez konkurence...
Ja pokud jedu tim smerem, tankuju pouze tam :-)
|
|
|
V Průhonicích jsem nikdy nebyl, ale tenhle typ benzinek znám ze zahraničí. A musím říct, že jsem z nich někdy šílel. Když chcete rychle natankovat a vypadnout, tak je to super. Ale když chcete například večer krom benzínu (nebo i bez koupě benzínu...) něco nakoupit (nebo máte tu "drzost" a chcete použít WC), tak máte smůlu. Zlaté české benzinky s menším obchodem a pultem s občerstvením. Já nedám na "český" typ benzinek dopustit. Možná by mohli ke každé benzince přidat třeba 2 bezobslužné stojany, ale víc bych to určitě neautomatizoval.
Mimochodem to ušetření nákladů je jistě pravda, ale zároveň taková benzinka přichází i o zákazníky. Na každé lepší benzince mají svoje "štamgasty", kteří tam vždy zastaví, nebo si tam dávají srazy atd.. a jen málokdy si tam nic nekoupí.
|
|
|
pak nechápu, proč autorovi totéž vadí u Lidla? U Lidla ho zdržují lidé, kteří kupují nástroje a motorový olej?
podle toho co píše v článku, to vypadá, že mu spíš vadí občerstvovat se/nakupovat potraviny někde, kde se prodává motorový olej, stěrače, apod. Nechápu proč.
|
|
Jezdim pres ten semafor skoro kazdy den. Myslim, ze autor prisel s krizkem po funuse, protoze semafor je vypnuty od doby, kdy se kolem Jesenice zacal stavet prazsky obchvat.
Je pravdou, ze zpusoboval priserne zacpy na vyjezdu z Jesenice. Trpelivost mistnim dosla kratce pote, co byla zazdena odbocka na Jilove, takze semafor najednou zacal blokovat o cca polovinu aut vice. Kolony se pak tahly nekolik kilometru smerem ku Praze.
Nastesti v Jesenici neni jen Lidl, ale i par lidi se zdravym rozumem.
|
|
Jak je napsáno TSK má na starosti dopravní značení na území Hl. m. Prahy, pod které obec Jesenice nespadá. Proto ani nemůže převzít tuto signalizaci. Tuto signalizaci by si měla převít buď obec, nebo Krajská správa a údržba silnic Středočeského kraje, jakožto správce komunikace II/603.
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Acta non verba - Semafor firmy LIDL
|