D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Test: Citroen Saxo 1.5D
    (ze dne 16.09.2006, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 17.09.2006 11:11:20     Reagovat
    Autor: miki.cz - Neregistrovaný
    Titulek:
    že umístění rezervy pod autem je spíš výhoda než nevýhoda oceníš ve chvíli, kdy píchneš v dešti s plným kufrem věcí...

     
    Komentář ze dne: 17.09.2006 12:26:31     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Přijde na to - je-li pod autem civilisovaně zadeklováno jako v T603 nebo T613, tak rozhodně ano. Je-li tam jen volně připíchnuto a vystaveno vlivům prostředí, už bych to tak jednoznačně kladně nehodnotil, zejména za deště a při čistotě českých silnic.

     
    Komentář ze dne: 18.09.2006 10:52:17     Reagovat
    Autor: AAA - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    V Citroenech je toto umisteni obecna vlastnost (muzu soudit do Picasso vcetne). Je zadeklovane z vetsi casti, takze rezerva byva v relativne cistem stavu. Problemy jsou tam dva. Za prve je potreba nastroj na uvolneni rezervy - original klic na kola ma konci takove male "tecko", bez nej to nejde. A sroub co drzi drzak nesmi zareznout, coz se samozrejme snadno stane pokud se s rezervou delsi dobu nemanipuluje.

     
    Komentář ze dne: 23.09.2006 23:06:04     Reagovat
    Autor: Croix - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Je to jedno. Z hlediska zavazadelníku ale je to v každém případě výhoda. Při výměně kola si totiž zasereš ruce od píchnutýho, i kdyby jsi měl rezervu uloženou v sterilním lukasterikovým pytli, věř mi :-)

     
    Komentář ze dne: 23.09.2006 23:46:40     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    " Při výměně kola si totiž zasereš ruce od píchnutýho"

    Já ne, od toho si platím asistenční službu.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2006 19:04:30     Reagovat
    Autor: acoted2005 - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    To je otázka, každopádně manipulace s rezervou je obtížná.

    Komentář ze dne: 17.09.2006 12:44:30     Reagovat
    Autor: Filipos - Neregistrovaný
    Titulek:
    no on se člověk stejně ušpiní při výměně kola :-)

    Komentář ze dne: 17.09.2006 20:58:53     Reagovat
    Autor: Pepe - Neregistrovaný
    Titulek:rezerva
    kupodivu tenhle problém bývá vyřešen spíše u starších miniaut.Třeba Lancia Y10 nebo Fiat Panda a tuším že i 127 má rezervu v motorovém prostoru.Tamtéž i hever a klíč.Zato Pažouty to řeší naprosto jedinečně.Rezerva pod zadkem je unikátně zasraná ale předvídavec má rukavice.Visí na zahnutém čemsi z kulatiny a toto je drženo plechovým hákem na dlóuhatánském šroubu skrz dno kufru.Dlouhý šroub má asi usnadnit opětovné zavěšení kola.Vzhledem k tomu že se to zas tak často nevyndává tak to prima zarezne a nejde to jinak než vypáčit násilím.Zpět to už málokdo dá a kolo hodí do kufru.Staré škodovky s otvírací tlamou jsou na tom podobně.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2006 21:53:55     Reagovat
    Autor: bruto - Neregistrovaný
    Titulek:Re: rezerva
    Mám 20 let starého Pažouta a nic nezarezlo - použil jsem ji jen, když jsem loni přezouval na zimní gumy. Rezervu mám v igelitovém pouzdře - ne z výroby.

     
    Komentář ze dne: 17.09.2006 22:05:25     Reagovat
    Autor: passcheck - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: rezerva
    Jsem zvědav, jak za 20 let budou vypadat škodovky.
    Má někdo octavii - tu první sérii? Jak je na tom?

     
    Komentář ze dne: 17.09.2006 22:35:13     Reagovat
    Autor: acoted2005 - Neregistrovaný
    Titulek:Re: rezerva
    Saxo to má přesně jako Peugeot 106. Vlastně saxo je celé jen převlečená 106ka

    Komentář ze dne: 19.09.2006 13:14:40     Reagovat
    Autor: marek35003 - Neregistrovaný
    Titulek:Saxo 1.1i
    Mal som saxo 1.1i. Podla mna to bolo skvele auto. S vetrom v zadech dalo 170. Dalo sa pekne vytacat. 60 koni v tom.Horsie bolo ze v kazdej zatacke som mal pocit ze za mi hlava dotyka zeme. Makke pruzenie bolo sice krasne, ale clovek sa trosku bal.

    Komentář ze dne: 27.02.2007 21:18:43     Reagovat
    Autor: vencaahoj - Neregistrovaný
    Titulek:Saxo 1.5D
    Píši ohledně SAXA,měl jsem jej 3 roky.Výrobeného 5.2000,
    novější model,kromě ABS,měl vše,klimu,posilovač,dálkový
    centrál,airbaky,okna v elektrice,uvnitř super čalounění.
    Co se týče rezervy,tak těch aut co ji mají venku je spousta,
    akorát je nevděčné bez rukavic ji vybrat.jinak je to faj auto.
    ahoj.

    Komentář ze dne: 22.05.2007 18:28:07     Reagovat
    Autor: Luboš - Neregistrovaný
    Titulek:Jaký je rozdíl ve spotřebě? 1,1i a 1,5D?
    Mohu se zeptat, nevíte někdo jaký je rozdíl mezi Citroenem Saxo 1,1i v benzínu a tím nafťákem 1,5D? Jakou máte spotřebu s jednotlivými modely? a berte to tak po najetých 100 tis. km. Jelikož chci kupovat Saxo ojete.

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.