D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    téma * Test: Renault 25 Baccara
    Vydáno 12. 02. 2005 (20097 přečtení)

    Recenze jedné velmi svérázné staré popelnice...

    Předloni mělo mé primární auto podivnou závadu - ztrácelo vodu a to výfukem ve formě masivních oblaků páry. Aby to bylo zajímavější, vozidlo tak činilo až od teploty vody od 70 st. celsia nahoru. Bylo jasné, že bude muset navštívit mého dvorního automechanika a bylo jasné, že z řady důvodů se oprava protáhne. Představa používání MHD byla neakceptovatelná a tak jsem stál před otázkou, co pořídit za auto za pár korun. Nakonec padla volba po zkušenostech s jinými kusy téhož typu na Renault 25 v provedení Baccara.

    Renault obecně je velmi specifická automobilka. Už nejen tím, že je francouzská, ale také tím, že je státní. Nikdo po ní nikdy nechtěl nějak moc zisku a tak se konstruktéři této značky mohli na svých produktech patřičně vyřádit. Na druhou stranu, Mitterand ani Chirac by se na tuto státní společnost nedívali nikterak láskyplně, kdyby jim jejich limuzína někde klekla. Její produkty mne nikdy nijak neoslovovaly. Není to auto emoción (ostatní francouzské automobilky jsou mnohem emotivnější), jejich motory na svoji kubaturu nepodávají nikterak závratné výkony. To platí i pro Renault 25, model, jehož produkce byla v první polovině devadesátých let nahrazena modelem Safrane. Ve své době šlo o vlajkovou loď Renaultu.

    Motor, převodovka, výbava

    Když jsem Baccaru pořizoval, věděl jsem, co kupuju. V ruce jsem před tím měl již dva kusy téhož typu auta s víceméně totožnou výbavou a s jednou z nich jsem absolovoval střídavě jako spolujezdec a řidič asi deset tisíc kilometrů. Takže R25 Baccara je vybavena zásadně benzínovým motorem V6, a to buď atmosférickým s kubaturou 2849 ccm, nebo přeplňovaným s kubaturou cca 2500 ccm, veškeré další zmínky v textu se vztahují k tomu prvnímu. Tento motor podává maximální výkon 110 kW a to ve 4500 otáčkách, není to tedy žádný závodník. O to lepší je životnost dotyčného motoru. Jsou známy případy, kdy tento motor najel bez nějakých větších oprav milion kilometrů. Převodovka se do uvedeného modelu dodávala automatická i manuální, přičemž vozidel s manuální převodovkou je zanedbatelná menšina. Automatická převodovka je čtyřstupňová, s možností volby řazení ve vyšších otáčkách (cosi jako pokus o sportovní řazení) přepínačem "Exc" vpravo vedle řadící páky. Častou závadou je, že převodovka při určitých rychlostech neví, který rychlostní stupeň má zařadit (typicky jedu-li kolem 80 km/h, převodovka střídavě řadí třetí a čtvrtý rychlostní stupeň, tento problém jsem vyřešil tím, že pro jízdy mimo dálnici na převodovce nastavím pozici označenou číslicí 3 namísto polohy označené písmenem D a do té přepínám až při rychlostech nad 100 km/h).

    Označením Baccara Renault označuje nejvyšší úrověň výbavy vozidla nejen u modelu 25, ale i dalších (např. již zmiňovaný Safrane), slangem se to řekne f plný palbě. Plnou palbou je pochopitelně myšlena kůže a to nejen na volantu a na sedačkách, ale kompletní vnitřní obložení z pravé hověziny. Obě přední sedačky jsou seříditelné elektricky ve všech směrech, obě přední sedačky též obsahují pět vzduchových polštářů, které si můžete dofukovat či vyfukovat podle potřeby (pochopitelně ne ústy, každý vzduchový polštář má svůj ventil a kompresor). Samozřejmostí je elektrické stahování všech bočních oken, centrální zamykání s dálkovým ovládáním (zde Renault podobně jako v té době i BMW preferoval infračervený přenos informace od klíče do vozidla namísto běžného rádiového), osvětlení zrcátek ve slunečních clonách, elektricky ovládané střešní okno, tempomat s ovládáním na volantu (zajímavé je jeho provedení, namísto toho, aby tempomat byl funkcí řídící jednotky, je to vlastně podtlakové ovládání plynu, takže když přidáte tempomatem, můžete cítít, jak vám pod pravou nohou sám od sebe klesá plynový pedál), autorádio silně nestandardních rozměrů s pětipásmovým ekvalizérem a ovládáním pod volantem.

    Z atypické výbavy stojí za zmínku elektrický zámek pátých dveří, s nimiž se, narozdíl od drtivé většiny ostatních aut nemlátí, ale jen se zvolna přikládají a zámek si je již sám "přicucne". Hlasový výstup řídící jednotky (či spíše řídících jednotek, protože R25 má, pokud si přesně vybavuji, čtyři) je další takovou funkcí. Jak to funguje - to prostě nastartujete a rozjedete se s otevřenými dveřmi a vozidlo vám začne nadávat, že máte otevřené dveře. Je velmi zábavné mít třeba francouzskou verzi a nerozumět francouzsky ani slovo, můj kousek naštěstí hovoří německy. Počítač hlídá všechno včetně žárovek, takže hlášky "Rechte Bremsleuchte oder Schutzleuchte funkzioniert nicht" nejsou nic neobvyklého. Když začne docházet palivo, nezačne blikat oranžové hladové oko, ale vozidlo ztiší rádio a prohlásí "Verkraftstoff geendet, bitte walt tanken." Hlášky od počítače lze samořejmě vypnout. Další věc, která stojí za zmínku, je absence analogového palivoměru a počítadla kilometrů, obojí je možné si pochopitelně pustit na displej v přístrojové desce (a také pochopitelně všechny další běžné funkce palubních počítačů, jako je průměrná spotřeba, dojezd apod.), stav paliva tam je uveden v litrech v nádrži prakticky trvale (s výjimkou vyvolání právě toho počítadla kilometrů, obojí by se na displej jaksi nevešlo). Osobitý charakter dotváří žluté přední mlhovky. Ve standardní výbavě je i malé křídlo. Skvělá věc je příruční schránka v obojích předních dvěřích, nalézá se v odklopné loketní opěrce a nikdo, kdo to auto nezná, o ní neví, ani celníci...

    Jak se v tom a s tím jezdí

    Renault 25 má délku lehce přes 4,7 metru, rozvor pak lehce přes 2,7 metru. Na všech sedačkách je horizontálně dost místa, vertikálně je to o něco horší - musím mít sedačku řidiče v nejnižší poloze, abych se nedotýkal hlavou o strop. Na sedadle spolujezdce jsem tento problém nezaznamenal. Místa pro nohy vzadu je více, než v Audi A8. Sedačky jsou jedny z nejpohodlnějších, jaké jsem kdy v autě viděl, bohužel však nejsou vyhřívané. V nouzovém případě se dá v autě i celkem dobře přespat. Podvozek není nijak extrémně nízko, parkování u vyššího chodníku nebo jízda po polní cestě není problém.

    Rozhodně nebudete mít problém předjet 95% vozidel na českých silnicích, z Octavií vám ujede jen model RS. I když máte automatickou převodovku, tak papírově stejně výkonná a paradoxně těžší Octavia 1.8T vám neujede ani na dálnici, v technických úsecích budete mít navrch. To však pouze v případě, že máte zapnuté sportovní řazení a při prošlápnutí plynu převodovka udělá kick-down. Bez toho řadí zhruba kolem 3000 otáček a auto je dost líné. Zvuk motoru je typický pro všechny motory V6. Na volnoběh relativně kultivovaný, přidáte-li výrazněji plyn, dostaví se známý řev, ne nepodobný tříválci z Fabie 1.2 HTP (tím zvukem však podobnost končí). Manévrování s pětadvacítkou je bezproblémové, má velký rejd a velmi slušný výhled dozadu při couvání. Nádrž je na 72 litrů benzínu, což stačí při ekonomickém způsobu jízdy na 800 - 900 km, při neekonomickém třeba i na polovinu. Při plynulé jízdě po dálnici rychlostí 130 - 150 km/h je spotřeba kolem 12 l/100 km, po městě v zimě i lehce přes 20. Úprava na LPG je možná, jeden z předchozích kusů, které jsem poznal, měl reduktor v sání a dlouhodobě s tím nebyly výraznější problémy.

    Snad ještě dva zajímavé aspekty ježdění s Renaultem 25 - ten první je zvláštní tendence majitelů slabších novějších aut, typicky Octavií a Passatů f tédéíčku vám ukázat, že jim to jede. Záleží samozřejmě na momentální náladě, jestli je při tom člověk nechá, nebo zda je z jejich omylu vyvede. Druhá zajímavá věc jsou tzv. šestkové lampy. Přední sdružené světlomety slabších modelů R25 a modelů s šestiválcovým motorem se liší - jsou dělené a mají zvlášť žárovky pro potkávací a zvlášť pro dálková světla. Zatímco potkávací světla mají tendenci svítit tak nějak, aby se neřeklo, stačí bliknout dálkovými a auta před vámi se z prostředního pruhu dálnice přesunou do volného pravého. Je zvláštní, že mé druhé auto podobné velikosti má stejně dělené světlomety, ale tenhle efekt tam implementován není.

    Sype se?

    Trochu. Za rok a čtvrt, co R25 vlastním, mi praskla expanzní nádržka (oprava: 500 Kč nová nádržka na vrakovišti, výměna trvala v prudkém mrazu pět minut a jediný nástroj, který jsem potřeboval, byl šroubovák), měnil jsem těsnění pod nádržkou na brzdovou kapalinu (těsnění mi dali na vrakovišti zadarmo, výměna trvala také cca pět minut a také postačil šroubovák), svíčky, olej a akumulátor. Přestala fungovat přístrojovka, prý postačilo proletovat studený spoj. Obecně slabinou je vše, co souvisí s elektronikou, ani ne tak proto, že by odcházela elektronika samotná, ale problémem jsou kontakty. Jezdí-li se pětadvacítkou každý den, víceméně s ní nejsou potíže, nechá-li stát, má tendenci kondenzovat voda v rozdělovači. Tedy žádné závažné problémy, s nimiž by nebylo možné dojet, spíše detaily. Motor vydrží mnohé, vyloženě mu nesvědčí pouze uvaření a vytáčení za studena.

    Proč to všechno?

    Renault 25 je jedno z vozidel, která jsou relativně spolehlivá, s nadprůměrnou životností, levnými náhradními díly (když víte kam pro ně) a za směšnou cenu. Není nápadný, nebudí závist, nepřibývají na něm škrábance, šance, že jej ukradnou, je velmi malá... Ve slušném stavu se pořídí kolem 30000 Kč. Je to jedno z posledních aut, na němž lze opravit mnoho věcí svépomocí, kdo si dokázal něco opravit na stodvacítce, brzy se zorientuje i zde. Nevýhodou je vysoká spotřeba a vysoké povinné ručení. Na druhou stranu, vysoká spotřeba může být někdy i výhoda... ;-)

    Související články:
    Zkušenosti: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI (22.11.2015)
    Dvě BMW 135i (22.11.2015)
    Zkušenosti s Volvem C70 2.0T cabrio, r.v. 2000 (17.05.2015)
    BMW 650i (10.05.2015)
    Opel Meriva 2006 – jede, brzdí a svítí (19.04.2015)
    Zkušenosti: Mexický Ital (29.03.2015)
    Zkušenosti: VW New Beetle 1.9 TDI-PD 77 kW (25.01.2015)
    Zkušenost s Octavií II 1,6TDI 77kW (18.01.2015)
    Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po čtyřech letech a 60kkm (13.01.2015)
    Jeden den s Hyundai i30 1,6 automat hatchback (04.01.2015)
    Renault Grand Espace (Pičus Magnus) (20.11.2014)
    Zkušenosti: Seat Ibiza Mk.4 1.4-16V (24.08.2014)
    Zkušenosti: Fiat Dobló 1,3 MultiJet (01.07.2014)
    Zkušenosti: Citroën Saxo 1,5D r.v. 2000 – Rudá střela (25.05.2014)
    Zkušenosti s VW Passat 2.0 TDI 103kW (13.04.2014)
    Octavia 3 – cena za překvapení (16.03.2014)
    Městochod (Škoda Citygo) (16.02.2014)
    Nissan Leaf - stroj času (09.02.2014)
    Zkušenosti: Ford Puma 1.6 (2001) (12.01.2014)
    Hyundai I30 Kombi New Generation (01.01.2014)
    Zkušenosti: Ford Mondeo 2.0 TDCI 85 kW, 2004 (16.11.2013)
    Lesk a bída Octavie 2 - 1.6 TDI (25.08.2013)
    Dvě stě dvacet dva tisíc stříbrných šípů (Citroën C5 HDI) (11.08.2013)
    Jeep Wrangler JK Unlimited (22.07.2013)
    Zkušenosti: Nový sen českých rodin (Octavia III 1.6 TDI CR) (07.07.2013)
    Dvé rodinných citronů (Citroën Jumpy a C8 V6) (14.04.2013)
    Zkušenosti: Clio III 1.2 TCe - Žabožroutí fóbie (07.04.2013)
    Subaru Forester ’98 rok poté (05.04.2013)
    Kredenc 806 (01.04.2013)
    Zkušenosti: BMW 324TD E30 (10.02.2013)
    Mazda 323F BJ 1.5 (2000) (06.02.2013)
    Zkušenosti: Ford Transit 2.5 TD (26.08.2012)
    Žrout (Hyundai Grandeur 3.3i V6) (15.07.2012)
    Test: Subaru Forester ’98 2.0/90kW (imported) (02.04.2012)
    Subaru Outback 3.0R (12.02.2012)
    Zkušenosti:Mazda 323F BG 1.8 16V (mrkačka) (29.01.2012)
    1965 Oldsmobile Jetstar I + video ze Dne mobility (23.01.2012)
    Zkušenosti: Škoda Octavia II 2.0 TDI PD (15.01.2012)
    Chrysler Neon II (18.12.2011)
    Dodge Challenger SXT 2012 (11.12.2011)
    Zkušenosti: Ford Focus ST (27.11.2011)
    Hřmící myš - Mitsubishi Colt VI 1.1 (14.11.2011)
    Mitsubishi Galant 2.5 V6-24 EA5A (06.11.2011)
    Zkušenosti: Malé „zlé“ béemvé 323i (E46) (27.10.2011)
    Zkušenosti: Hyundai i30cw 1,6 CRDi (16.10.2011)
    Když seňora chlastá – Seat Altea XL 1,4 TSI (07.10.2011)
    Recenze Ford Galaxy 2001 2.3 DOHC (22.08.2011)
    Zkušenosti: Honda Civic Aerodeck 1,4iS (07.08.2011)
    Zkušenosti: VW Passat B5.5 TéDéí (17.07.2011)
    Felicia, s vrakem do nového tisíciletí (26.06.2011)
    Pirát Kchar: Mercedes Benz E500 (W211) (05.06.2011)
    Skúsenosti Peugeot 206 1,4 HDI (15.05.2011)
    Zkušenosti: Volkswagen Golf V 1.4 TSI 121HP (08.05.2011)
    Zkušenosti: „Vitamín“ C (Mercedes Benz W202) (01.05.2011)
    Skúsenosť: FIAT Brava SX 1.9JTD (01.05.2011)
    Zkušenosti: Renault Avantime (24.04.2011)
    Zkušenosti: Daewoo Nubira II 1.6 76kW (24.04.2011)
    Test: 1.2TSI + Seat Leon II (10.04.2011)
    Návod na psaní autorecenze aneb Jak psát test (27.03.2011)
    Hyundai Sonata 2,4i Elegance – proč a jak jsem k ní přišel & (06.03.2011)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia, 150.000 km (13.02.2011)
    Dacia Solenza – rumunský omyl nebo tip na výhodný nákup? (30.01.2011)
    Zkušenosti s korejskou raketou Kia Sephia 1,8 (23.01.2011)
    Zkušenosti Dacia Logan MCV verze Arctica ph2 1.6 16V po 4000 (09.01.2011)
    Zkušenosti: Peugeot 407 sw 2.0 HDi 100kw (02.01.2011)
    TEST: Ford Focus ST 225 feat. zkušenosti s prodejcem (12.12.2010)
    Zkušenosti: Seat Arosa 1.0 (21.11.2010)
    Zkušenosti: SAAB 900 NG 2.0 (24.10.2010)
    Test: Peugeot P 206 CC 1,6 – 16V (19.10.2010)
    Nissan Primera P11 GT (17.10.2010)
    Octavia II 1.6 75 kW – zkušenosti po 100.000km (26.09.2010)
    Zkušenosti: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi (30.08.2010)
    Citroen ZX, něco o VOV a AutoESA (11.07.2010)
    Domazdíno (20.06.2010)
    Test: Citroën C2 1.6 VTR (06.06.2010)
    Autíčko s píšťalkou: Golf VI 1.4 TSI (118kW) Hájlájn (23.05.2010)
    Hyundai i30cw - škodná v říši okřídleného šípu? (17.05.2010)
    Test: Da nigga hustokchár (09.05.2010)
    Test: BMW 525i E60 (09.05.2010)
    Trauma za volantem: Škoda Fabia II 1.4 TDi PD (08.05.2010)
    VW Polo 1.4 Tdi – jízdní dojmy (25.04.2010)
    Zkušenosti: Peugeot 106 1.6-16V GTI (14.02.2010)
    Zkušenosti: Harley Davidson Sportster 883 (31.01.2010)
    Zkušenosti: Ford Escort RS2000 (1995) (17.01.2010)
    Subjektivní (tudíž moje) recenze Citroenu C5 2.0i (03.01.2010)
    Octavia - přilejeme oleje do ohně :o) (28.12.2009)
    Skúsenosti: Honda Accord Sport 2.0 (29.11.2009)
    Zkušenosti: BMW 318is (21.11.2009)
    Jaguar X-Type 2.1 V6 SE r.v. 2002 (01.11.2009)
    Zkušenosti: Fiat Brava SX 1.4 a 75tkm (25.10.2009)
    Zkušenosti: Audi TT 1.8T (25.10.2009)
    Test: Seat Leon II 1.4-16V 63kW (18.10.2009)
    Zkušenosti: Honda Civic 1.3 hatchback (11.10.2009)
    Zkušenosti: Peugeot 106 (04.10.2009)
    Zkušenosti: Opel Astra G 2.0 DTI (28.09.2009)
    Lehčí pojednání o nesmrtelné Škodě 1203 (17.08.2009)
    Drákula - Dacia 1310 Break (09.08.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 (02.08.2009)
    The heartbeat of America: Camaro (19.07.2009)
    Nissan Tiida, aneb vůz, který nikdo nechce (06.07.2009)
    Test: VW Golf III 1.4 (31.05.2009)
    Test: Fiat Palio 1.2 (04.05.2009)
    Zkušenosti: Seat Ibiza 2009 (22.03.2009)
    Test: ZuFuss 2.0 BioPower (28.02.2009)
    ŠeSTihvězdičkový výběr (08.02.2009)
    Dlouhodobé zkušenosti s Audi A6 Avant Quattro 2.5TDi (11.01.2009)
    Zkušenosti: Ford Focus 1.8 Zetec (04.01.2009)
    Test: Seat Ibiza 1,4 16V @ Tenerife (07.12.2008)
    Test: Citroën Xantia 1,6i (07.12.2008)
    Skúsenosti – OPEL VECTRA 2.5 V6 CDX (02.11.2008)
    Test: Honda Civic 6. generace (14.10.2008)
    Test Mercedes – Benz A 150 (05.10.2008)
    Zkušenosti: Suzuki Ignis 1.3-16V (28.09.2008)
    Test: Hyundai Getz (21.09.2008)
    Zkušenosti: Renault Clio 1.6 16V (RSi) (14.09.2008)
    Test: Audi A3 TDi-PD 77kW (20.07.2008)
    Nová Ibiza - jaká je? (22.06.2008)
    Test: Toyota Avensis 2.0 16V '98 (08.06.2008)
    Test: Toyota RAV4 (27.04.2008)
    Test: Škoda Fabia HTP (13.04.2008)
    Fiat fperle (Bravo II 1.9 JTDM 16v) (06.04.2008)
    Zmrdí test: PRAVDA o štvorvalcovom Chevrolete Spark 1.0 (30.03.2008)
    Zkušenosti: Chevrolet Lacetti 1.4 (24.03.2008)
    Test: Volvo FH13 (16.03.2008)
    Zkušenosti: Toyota Yaris 1.0 (09.03.2008)
    Test: Subaru Outback 01 2.5i AT 115kW LPG (02.03.2008)
    Test: Ford Escort 1,6 16V (98') (24.02.2008)
    Test: Škoda Octavia II Combi 4x4, 2.0 FSI (03.02.2008)
    Test: Toyota Yaris 1.0 VVT z milénia (30.09.2007)
    Test: Tatra 815 S3 (27.08.2007)
    Test: Citroen XM (11.08.2007)
    Test: Toyota Corolla 1,3 16V STD (22.07.2007)
    Citoren AX 1,4 GTi (01.07.2007)
    Test: AM General 1/4 ton truck tactical M151A2 (10.06.2007)
    Test: Ford Focus II 1.8TDCi po 35 tisících (03.06.2007)
    Test: Ford Focus 1.6-74kW (03.06.2007)
    Test: Fabia 1.9 SDI (28.05.2007)
    Test: Piper L4 (05.05.2007)
    Test: Volvo 850 T5 (01.05.2007)
    Test: Škoda Suberb 1.9TDI (01.05.2007)
    Zkušenosti: Kůň (16.04.2007)
    Zkušenost: Škoda Roomster (01.04.2007)
    Zkušenosti: 605 (17.03.2007)
    Test Mercedes Benz W123/200T (05.02.2007)
    Zkušenosti: Německý drak (Trabant 601) (25.12.2006)
    Zkušenosti: BMW E36 320i (03.12.2006)
    Test: Citroën C1 (26.11.2006)
    Test: Mazda 6 (26.11.2006)
    Test: Fiat Uno (19.11.2006)
    Test: Lincoln Town Car (22.10.2006)
    Test: Škoda Roomster Style 1.4 16V 63kW (08.10.2006)
    Test testu: Škoda Roomster 1.2 HTP (05.10.2006)
    Zkušenost: Ford Focus II 1.4 Zetec (29.09.2006)
    Test: Škoda Forman (16.09.2006)
    Test: Citroen Saxo 1.5D (16.09.2006)
    Test: Honda Civic 8 (16.09.2006)
    Test: VW Lupo 1.7SDi (10.09.2006)
    Test: Ford Mondeo 2.5 V6 Duratec (11.06.2006)
    Test: VW Sharan (11.06.2006)
    Zkušenosti: Peugeot 307 XT 2,0 HDi (04.06.2006)
    Test: Peugeot 405GLD (01.05.2006)
    Test: Ford Mondeo TDCi automat (12.03.2006)
    Test: Ford Mondeo 1.8 (12.03.2006)
    Test: Peugeot 307 (05.03.2006)
    Test: FV Passat 1,9 tydy (26.02.2006)
    Test: 2x fiesta do města (17.02.2006)
    Test: Drážďanský zázrak (17.02.2006)
    Der Führer: BMW 730d (12.02.2006)
    VAZ 2103 - vôňa kože a benzínu (09.02.2006)
    Test: Fulcrum (30.12.2005)
    Test: Renault Twingo II.... (11.12.2005)
    Test : Audi Coupe GT - NG a KX (04.12.2005)
    Test: MCC Smart CDI (28.11.2005)
    Test: Daewoo Matiz 0.8 (20.11.2005)
    Honda Civic 7... (25.09.2005)
    Test : Citroën C3 1.1i SX (11.09.2005)
    Test: Suzuki Swift 1.3 GL (21.08.2005)
    Test: Octavia? Myslím že spíš ano! (04.07.2005)
    Test: Alfa Romeo 33 16V (19.06.2005)
    Test: BMW 324d po čtyřech letech (12.06.2005)
    Test: Škoda Octavia II 1.9TDI PD (29.05.2005)
    Test: AAA Auto Praha (24.04.2005)
    Test: BMW fünf drei fünf (24.04.2005)
    Test: Schade hundertdreisig GL (31.03.2005)
    Test: Fabia po 25 tisících (20.03.2005)
    Test: Opel Zafira 2.2 Hdi (06.03.2005)
    Tatra T613 – svědek geniality a rozvratu (30.01.2005)
    Test: Cordoba po 15.000 km (30.01.2005)
    Test: První seznámení s chevroletem niva (08.08.2004)
    Test: Seat Cordoba II 1.4-16V (20.06.2004)
    Test: VW Golf V 1.4-16V MPi (02.05.2004)
    Test: VW Polo 1.2HTP (14.03.2004)
    Test: Renault Scénic II 1,9DCi (19.10.2003)
    Test: Škoda Octavia 1,9TDi (23.03.2003)
    Test: Škoda Felicia (22.12.2002)
    Test: Škoda Fabia 1.4MPi combi (23.06.2002)

    [Akt. známka: 1,41] 1 2 3 4 5

    ( Celý článek | Autor: Root | Komentářů: 98 | Informační e-mailVytisknout článek )

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.