D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Test: VW Polo 1.2HTP
    (ze dne 14.03.2004, autor článku: D-FENS)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 15.03.2004 13:49:23     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:jezismarja :-(
    Panbuh s nami a zle pryc. To bych koupil tak leda jako pomstu tchyni, teda kdybych nejakou mel...

    Komentář ze dne: 15.03.2004 13:58:54     Reagovat
    Autor: Muf - Neregistrovaný
    Titulek:Kasejovice :-))
    Je, v Kasejovicich tam to znam :-))) Tam je to dobrej tankodrom. Jezdim tam pomerne casto a vzdy si tam uvedomim, kde to vlastne ziju a ze na Balkan neni od nas zase tak daleko.

    Komentář ze dne: 15.03.2004 13:59:55     Reagovat
    Autor: SirRaist - Neregistrovaný
    Titulek::-)
    ............závod dvou malých lenochů, který vypadal, jako když v Jedličkárně hrajou chovanci scrabble............. Aaaaaa tak to mně dostalo, u tohohle jsem se fakt zasmál. Dobrý D-Fensi dobrýýýýý.

    Komentář ze dne: 15.03.2004 22:04:40     Reagovat
    Autor: Občasník - Neregistrovaný
    Titulek:přirovnání
    Jojo!!! Scrabble v Jedličkárně a jednooký s poloslepým jsou úžasná přirovnání! :o))) Akorát jsi mě D-Fensi zklamal s tou pointou - jak můžeš chtít po zmrdech (vždycky o tom přece rozhoduje management), aby na svůj výrobek napsali PRAVDIVOU INFORMACI? :o)

     
    Komentář ze dne: 16.03.2004 06:56:24     Reagovat
    Autor: zdenny - Neregistrovaný
    Titulek:Re: přirovnání
    Dyt to tam napsany je a navic jak pro slepy: HTP = hovno to pojede :)))

    Komentář ze dne: 16.03.2004 14:27:49     Reagovat
    Autor: Cyril - Neregistrovaný
    Titulek:
    Silnice v Kasejovicich a okoli je super. Pri castych cestach mezi Plzni a Budějkama pozoruji permanentní rozpad poslednich zbytku asfaltu. K Polu - ve verzi tříválec 47kW bych to nevidel tak černě, svoje příznivce (stejně jako odpůrce) si to najde.

     
    Komentář ze dne: 16.03.2004 15:20:39     Reagovat
    Autor: Muf - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Kasejovice
    Cetl jsem v oblastnim tisku, ze pry tam snad tu silnici budou opravovat :-)) To uz pak bude nuda...ja si zvykl na tankodrom. Ale na druhou stranu pokud pouziji standardni tuzemske metody a technologie, za par let to tam mame zase.

     
    Komentář ze dne: 21.01.2005 13:00:13     Reagovat
    Autor: Hypo - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Je to tam fakt hrůza. V srpnu při cestě do Budějek s plně naloženým ZX Brejk jsem tam někde u motelu Agro ve 110 vymet P přednim kolem díru akorát tak na 175/65 R 14. Až po cca 400km jsem zjistil na gumě velkou bouli a takovou plošku na hliníkáči jako po ráně kladivem. Oprava ráfku za 1500, nová guma, proměření a seřízení podvozku... Nespěchejte tam, nestojí to za to.
    H.

    Komentář ze dne: 16.03.2004 15:34:34     Reagovat
    Autor: Hans - Neregistrovaný
    Titulek:Parkování mi připomnělo tohle:
    Přišla v Torontu blondýna do banky a nechala se uvést k úředníkovi přes půjčky. Řekla mu, že jede obchodně do Evropy a potřebuje si na dva týdny půjčit 5000 dolarů. Úředník jí řekl, že banka potřebuje nějakou záruku, takže blondýna mu předala klíčky od nového Rolls Royce. Auto bylo zaparkované u druhého chodníku, měla na něj papíry, všechno bylo v pořádku. Banka tedy souhlasila, že si ho vezme jako záruku půjčky. Prezident banky a všichni úředníci se pak od srdce zasmáli blondýně, která dala Rollse za 250 000 dolarů jako záruku za půjčku 5000 dolarů. Jeden zaměstnanec auto odvezl a zaparkoval ho v garážích banky. Po dvou týdnech se blondýna objevila, zaplatila 5000 dolarů a k tomu 15,41 dolarů jako úrok. A ten úředník jí řekl: "Slečno, jsme moc rádi, že jsme s vámi uzavřeli obchod a že všechno hladce proběhlo, ale stejně nám to vrtá v hlavě. Když jste byla pryč, trochu jsme vás prověřili a zjistili, že jste multimilionář. Takže nechápeme, proč jste si musela půjčit 5000 dolarů?" Na to blondýna: "Kde jinde v Torontu bych mohla zaparkovat na čtrnáct dní auto za 15,41 a po návratu bych ho tam našla?"

    Komentář ze dne: 19.03.2004 18:01:07     Reagovat
    Autor: Eraser - Neregistrovaný
    Titulek:
    Tak ale tím přístupem "je to auto z půjčovny, tak s tím pojedu jak dobytek díra nedíra" ses zachoval jako typickej zmrd... Se svým autem bys tak určitě nejel.

     
    Komentář ze dne: 19.03.2004 23:22:36     Reagovat
    Autor: Muf - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Mluvite mne z duse...Napadlo me to taky, jen jsem to nejak nechtel ventilovat a vyvolavat zbytecnou diskusi... Ale kdyz uz jsme to nakousli - on Dfens v zadnem pripade neni sbirka vsech ctnosti, kterou ze sebe dela. Kdesi ve skrytu v nem take drime takovy ten klasicky zmrdik-Cechacek. Posloupnost "auto je z pujcovny" => "pojedu s nim tedy jako prase, protoze z ciziho krev netece" je toho jasnym dukazem... A naslo by se tech dukazu nesporne vice. Tim nechci nijak snizovat vyznam Zmrdozpytu, ktery radim k tomu nejlepsimu na ceskem Internetu.

    Komentář ze dne: 19.03.2004 18:02:24     Reagovat
    Autor: Eraser - Neregistrovaný
    Titulek:
    Text tohoto komentáře byl vymazán, jelikož porušoval publikační pravidla našeho časopisu! Redakce

     
    Komentář ze dne: 21.03.2004 20:57:05     Reagovat
    Autor: D-FENS - Neregistrovaný
    Titulek:Re: půjčovna
    Skromně bych prohlásil, že a) za 50EUR na den plus benzín nemůže půjčovna čekat, že jim budu auto leštit leštěnkou Turtle Wax Teflon+ b) zmrd jest ten, kdo silnici v prokazatelně havarijním stavu už třetí rok neopravuje c) se svým autem jezdím úplně stejně, protože je to úplně jedno, zda přejedete díru šedesát nebo devadesát ... tschuss.

     
    Komentář ze dne: 25.03.2004 10:16:31     Reagovat
    Autor: Muf - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: půjčovna
    Jo, moc na tom nesejde, zda pres diru 60 nebo 90...
    Ale existuje jeste jedna, pomerne efektivni, metoda - dire se proste vyhnout i za cenu, ze treba chvili pojedu 30. Praktikuju to v Kasejovicich uz hodne dlouho a vcelku uspesne - i s auty, ktera nejsou moje.
    Zmrd sice silnici neopravil - spis to ale byl Vohnout - to je proste objektivni realita na kterou se rozumny clovek nebude vymlouvat.
    Nema cenu to dal rozvadet... Hlavne, ze vime, ktera bije.

     
    Komentář ze dne: 29.04.2004 05:18:33     Reagovat
    Autor: DM - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: půjčovna
    Kua, 50 Eur/den za takuto sracku, to je teda sila...

    Komentář ze dne: 21.03.2004 21:14:04     Reagovat
    Autor: Tosh - Neregistrovaný
    Titulek:Atos
    V pripade ze uvazujete o koupi auta podobne velikosti, nejlacinejsi alternativou je Hyundai Atos. Po meste super, mimo mesto stejna charateristika jako u Pola. Interier bida, zato neuveritelny prostor vzadu pri sklopeni sedadel..Hlucny neni, zere normalne..:) A jinak lidi peji chvalu na Goetz...

    Komentář ze dne: 23.03.2004 17:11:45     Reagovat
    Autor: Jenda - Neregistrovaný
    Titulek:
    Chování k autu z pojišťovny nemá smysl komentovat, on to "tak dělá stejně každý", pobavil mě také úsek "vzpoměl jsem si, že mám pražskou SPZ a začal jsem prasit," to také o něčem vypovídá.
    Souhlasím dokonce i s tím, že čeští motorističtí novináři nedosahují ve svých článcích kvalit zahraničních (nejvýrazněji anglických), ale co zkusit popřemýšlet o tom, co za tím stojí a ne jim jen kritizovat jejich práci?
    Jistě, netvrdím, že je každý objektivní, moc dobře vím, že není. Ale vyjádření "kvalitní plasty v interiéru" je podle mě naprosto košer. Vyjadřuje pohled uživatele, nikoli odborníka na plasty, a z pohledu uživatele je důležité, jak se na plasty kouká a jak se na ně hmatá, případně jak (ne)smrdí. A slovo "kvalitní" to tak nějak shrnuje.
    Stejně tak jako nemůže být každý odborníkem na plasty, nemůže být každý odborníkem na auta, takže nebudu do tohohle článku příliš rýt. Snad jen, že "trojblik" na směrovkách je dnes pomalu standardní, kontrolka rozsvícených světel u většiny aut také není (protože jí supluje ono "tuningové" podsvícení přístrojů, které se zapne spolu se světly) a to, že jsou nové modely aut (všech značek) zpravidla těžší než jejich předchůdci, je dáno větším množstvím (bezesporu užitečných) bezpečnostních prvků a také větším množstvím různých serepetiček, po kterých dychtí zákazník-kupce. Klima, stereo s 12 repráky, ABS, ESP, EPS, FRK, KRK, PRD a čtyři držáky na nápoje.
    A ano, auta mě opravdu živí, a ano - jsem z Prahy.

     
    Komentář ze dne: 26.03.2004 10:25:18     Reagovat
    Autor: Q - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    jj, trosku to potvrdilo uvahy v nekterych prispevcich pod clanky, ze nejvic jako prasata v autech s prazskou SPZ jezdi venkovani :))) Ale nevim, nebyl sem u toho, tak to mozna bylo jen standartni predjeti, ale u vyse zminenych aut to musel byt pohled pro bohy - a silnice jako v AU - 50 km rovina :)
    K tem vetsim a tezsim autum - jestli se nepletu, D-Fensovo polo moc tech nadstandartnich systemu nemelo a stejne bylo tezka jako krava. To stejne plati treba u zakladni oktavie, ktera nema vubec NIC (obcas se divim, ze to nedovazi na spalkach) a presto je tezsi a na sedadlech je mene prostoru, nez v moji popelnici, ktera krome vyhrivani sedacek je nacpana vsim moznym. Na tomhle mozna u D-Fense neco je. Ale - nevidim do toho, tak nemuzu mluvit ...

     
    Komentář ze dne: 15.04.2004 14:18:01     Reagovat
    Autor: Jenda - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Ono je to ve skutečnosti tak, že ta zvyšující se hmotnost padá na vrub stále pevnějším a bezpečnějším karoseriím, které musí podléhat stále přísnějším a přísnějším pravidlům... I když ta výbava si taky přihodí své - když tam tedy je ;-)

     
    Komentář ze dne: 08.04.2005 19:18:27     Reagovat
    Autor: Reakce - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Tak si přečti to hodnocení anglických novinářů.Potom zjistíš kdo je u nich na špici hodnocení.To tu už ale nenapíšeš,že neeeeeeeee.

    Komentář ze dne: 28.04.2004 09:56:23     Reagovat
    Autor: Lubor - Neregistrovaný
    Titulek:Ha, bezpečná karoserie
    Tento článek o Polu je bezesporu napsaný dobře, zdá se, že to psal člověk, který má logické uvažování, umí se vyjadřovat, pár aut vystřídal a zná poměry na českých silnicích. No a ta bezpečnost Pola? Představte si vzteklého čmeláka a zkuste, aby byl bezpečný, při prvním karambolu se rozplácnete o obrubník...., průměrná limuzína to smete raz dva.

     
    Komentář ze dne: 19.04.2005 14:44:30     Reagovat
    Autor: naGELovanej drn - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Ha, bezpečná karoserie
    Kdyby jsi se mrknul na snad jedine uznavane crash testy (pasivni bezpecnosti)
    http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=1&id2=114
    tak uvidis, ze na to neco je - Polo nasbiralo 28 bodu. Pro srovnani
    Fabie = 26 b. (ztraci 2b. na Polo pri bocnim narazu)
    Volvo S80 = 29b.
    Uznavam, ze kdyz uz, tak bych se radsi chtel rozsekat ve Volvu, ale to o te karoserii neni zas uplny blud...

    Polo mam pres 2 roky, nalitano 47tis. s 1.2/40kW (1/2 mesto, 1/2 venkov), je to trakturek, ktery do kopce nezrychli, ale za ty prachy bych si to poridil klidne zase - bezporuchove (je to tak hole, ze se tam nema co podelat) - az na par interierovych blbosti, ktere se najdou snad na kazdem novem aute a ktere Vam odstrani v ramci zaruky, to slape jak hodinky. Fabie se dle TUV sype trochu vice, ale vzdy zalezi na kusu, na ktery jako kupujici kapnes.

    Komentář ze dne: 03.05.2004 16:50:33     Reagovat
    Autor: Libor - Neregistrovaný
    Titulek:1,2 HTP / 40 kW
    Jsem úplný neznalec aut, ale v pátek jsem si koupil Fabii a domnívám se, že v ní mám úplně ten samý motor. Tento motor se vyznačuje mimořádně tichým chodem, což mi vadí, protože když si otevřu okno nebo pustím ventilaci, tak neslyším motor a nemůžu řadit podle zvuku. Vyvinuli ho v Mladé Boleslavi, tak nechápu, že místo chvály zlatých českých ručiček se v článku haní VW. A že "auto za hranicí 4.500 ot/min už skutečně zrychlovat nebude"? Pokud je pravda, že maximálního výkonu 40kW dosahuje při 4.750 ot/min (a já technickým parametrům věřím), tak je to další autorův nesmysl. Jedině, že by ono auto z půjčovny mělo vyrachtanej motor, což by vysvětlovalo i divné zvuky. Kroutivý moment a jeho průběh v různých otáčkách je známý a dosahuje maxima 106 Nm při 3.000 ot/min. (viz: www.prerost-svorc.cz/include.fr2?tinfo&i=tinfo_motor12.html)
    Ale jinak jsem se u čtení od srdce zasmál a článek je velmi zábavně napsanej. Díky! :-))

    Komentář ze dne: 31.05.2004 18:20:33     Reagovat
    Autor: racer - Neregistrovaný
    Titulek:nepodcenovat
    Ja by som to auto nepodcenoval.
    1. Kazdy kto si kupuje auto tejto triedy si je priblizne vedomi do coho ide a vie, ze za tu cenu nedostane auto s vykonom Ferrari.
    2. Pri porovnani aut tej istej triedy s podobnymi parametrami motora na tom nie je Polo az tak zle.
    3. Objektivnost porovnania - ak by som mal predtym 120-ku a sadnem do noveho Pola tak ho vychvalim az do nebies. Ak mam bavorak a som nuteny ist Polom, potom samozrejme nemozem byt sPolom spokojny.
    4. Co sa tyka toho blinkra - ja osbne som to nazval makky a tvrdy blinker, tj. makky znamena, ze pri miernom potlaceni napr. pri predbiehani sa zapne tri krat a potom sa vypne, kdezto tvrdy blinker ostane zapnuty standardne. Je to uzitocne a dosiel na to uz aj Opel v novej Vectre a snad aj Astre.
    Tolko moj pohlad.

    Komentář ze dne: 16.06.2004 16:04:20     Reagovat
    Autor: 1.9TDI PD - Neregistrovaný
    Titulek:
    Autor clanku by sa vedel uzivit ako uspesny komediant, no co sa tyka znalosti(mozno aj zrucnosti) v oblasti motorizmu dal by som mu do ruk kolobezku... ak by mu to slo mozno aj trojkolku. Podobne blbosti rozpravaju chlapci co dostanu do ruky vodicak, proste sprostosti!



    Komentář ze dne: 10.08.2004 10:31:34     Reagovat
    Autor: Honza - Neregistrovaný
    Titulek:Polo II
    Mam tento motor v novem Polu a jezdim i na dost dlouhe vzdalenosti, tak 25 tis rocne. Na dalnici jde docela slusne drzet 160, to mi pripada docela OK. Sici stroj to sice je, ale za ty penize...zatim nemam zadne problemy. Do mesta absolutne perfektni.

    Komentář ze dne: 24.08.2004 16:23:18     Reagovat
    Autor: Maly Toldi - Neregistrovaný
    Titulek:Len par poznamok
    Mam Polo 1.2 40kW Comfortline s ABS, 4 dvere a kolesa 186/60 R14 a podla TP ma 1020kg. Co sa tyka zvuku, tak motor na volnobeh nepocut. preto som si zvykol pozerat na otackomer, ci nahodou nezdochol. Mam najazdenych vyse 7000 km. Ked bude mat 100000, tak asi ho pocut budem. Co sa tyka vykonu motora, tak na mesto a dialnice ( pri neprekracovani max. povolenej rychlosti ) uplne staci. Vykon chyba najviac na okresnych cestach, ked treba predbiehat kamion a tak podobne. Ak ma niekto 100kW motor a sadne do toho, tak sa mu samozrejme bude zdat, ze ma zatiahnutu rucnu brzdu. Ten motor nie je pre rodinu a na caste dlhe cesty, to je snad jasne kazdemu. A co sa tyka spotreby, tak kombinovana vychadza na 5.7 litra na 100 km. Ale ked autor jazdil na aute z pozicovne a snazil sa ho roz**bat ako kazdy iny, tak sa necudujem ani spotrebe a ani zvuku motora.

    Komentář ze dne: 15.10.2004 11:59:57     Reagovat
    Autor: Martin - Neregistrovaný
    Titulek:Nesmysly v clanku
    Motor 1.2HTP ma maximum vykonu pri 4.750 otackach a protoze ten motor se diky kratkemu zprevodovanim vytaci bez jakekoliv namahy, neni problem z nej dostatecny vykon dostat. Je treba jezdit na vyssi otacky, od cca.3500 zacina tahnout velice slusne. Hluk je prijatelny, zejmena na dalnici, kdy pres aerodynamicky hluk a hukot pneumatik motor neslysite, aspon pri cca.4000 otackach (asi 135 km/h). Komu s timhletim motorem ujede stodvacitka, jak jsem se taky nekde docetl, je ignorantsky ridic.

    Komentář ze dne: 04.02.2005 15:22:49     Reagovat
    Autor: OT - Neregistrovaný
    Titulek:Fabia 1.2 HTP
    Osobně mám zkušenost pouze s Fabií se stejným motorem - dvakrát jsem ji dostal na služební cestu z Prahy do Teplic a zpět a byla z půjčovny.

    Krátké převody a hlavně snadnost řazení se mi líbily a po Praze s tím nebyl problém. Po chvíli seznamování mi došlo, že tenhle motor je určen pro druhé auto v rodině, se kterým bude jezdit hlavně manželka na nákupy a pro děti, a proto bylo třeba ovládání maximálně zjednodušit. Proto má plyn pro jízdu mimo město (a mnohdy i ve městě) pouze 2 použitelné polohy: (i) nic (tj. volnoběh) a (ii) plný.

    Charakteristiku motoru jsem před jízdou nastudoval (vrchol "krouťáku" kolem 3000 ot., max. výkon 4.750) a při jízdě pak držel otáčkoměr mezi těmito hodnotami.

    Vrcholem jízdy byl pokus o předjetí VW buran (bora) 1.6 se čtyřmi lidmi a kanoí na střeše. Dojel jsem ho cestou z Teplic ještě před dálnicí. Cesta je tam samá zatáčka, on jel tak 80, aby mu ta loď nespadla. Pod kopcem s předjížděcím pruhem jsem podřadil na čtverku, plyn hodil do polohy (ii) plný, rozpumpoval motor asi na 4.000 ot. a jal se předjíždět. Motorek to za chvíli rozdýchal na 4.700, což stačilo akorát na to, abych pomaličku začal předjíždět Burana.

    Asi v půlce kopce (tak po 300m) se stoupání přiostřilo a Fabce začaly pomaličku klesat otáčky. To byla předzvěst pr**eru - při podřazení bych se dostal do omezovače, takže to ještě nemělo cenu, a plyn jsem měl na podlaze od začátku předjíždění. To jsem se začal polohlasem (přes hluk motoru to stejně nebylo slyšet) modlit.

    Naštěstí Buran trochu zpomalil taky a po pruším úseku už se blížil vrchol a kopec se začal zase zplošťovat. Takže při 5.000 řadím za pět a Berana skoro po kilometru dýchavičně předjíždím - naštěstí mu končil pruh a měl na střeše tu loď. To mě dostatečně poučilo, abych na standardní dvouproudovce předjížděl jenom nemotorová vozidla.






    Komentář ze dne: 22.09.2006 20:37:04     Reagovat
    Autor: Hhuhu - Neregistrovaný
    Titulek:Nenenene
    To je dost nelichotivý článek na auto...rozhodně to tak neni

    Komentář ze dne: 10.05.2009 19:01:01     Reagovat
    Autor: Evžen - Neregistrovaný
    Titulek:Pán v Polu moc nenajezdil s Polem.
    Vážený pane který píšete o jízdě ve tříválcovém Polu 1,2, vy jste toho moc nenajezdil, z dobrého auta děláte jakousi trosku, to by jste možná chtěl ale je to úplně jinak. Při obsazení Pola 1,2 třema osobama, já vážím 110 kg, syn 98 kg a manželka 75 kg a moje Polo 1,2 jede jako prázdné, je pružné a jede skvěle, Škodovky předjíždíme jako nic a Oktávky také a nějaké Olcity nebo jiuná auta, ty se leknou když jedu kolem nich tak si myslí že stojí.
    Spotřeba je normální a to kolem 4,5 l a když jedu hodně razantně tak jsem se dostal i na 6,2 l, a to Vaše jak píšete o té jízdě, jel jste vůbec v Polu, nesplet jste si to s trabantem ?

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.