Komentáře ke článku: Toyota na plný plyn ještě jednou (ze dne 05.04.2010, autor článku: D-FENS)
Přidat nový komentář
|
|
Spíše mi to přijde, že Toyota se stala obětním beránkem. Co mě na tomto případu s plynovým pedálem zaráží, jsou následující body:
1) Proč se všechna špína háže na Toyotu, když problémy mají i ostatní automobilky, ale rozhodně bez takového mediálního zájmu?
2) Proč se mluví pouze o problémech v USA? V Japonsku nebo Evropě žádný problém není zdokumentován?
3) Proč většina majitelů "problematických" Toyot mají problém splácet auto, jsou nezaměstnaní nebo s malým příjmem a trvají na vrácení auta a vyzvednutí šeku místo opravy?
Domnívám se, že tady někdo z prdu udělal kuličku. Americké automobilky jsou v nesnázích, tak problémy konkurence mohu neustále rozdmýchávat a živit v amerických médiích. Dále vidím zájem v tom, že všechny problémy se záhadno dějí jen v USA, kde neskutečných 4% HDP se spotřebuje na právní náklady, kde zároveň jsou přiznávány gigantická odškodnění a díky místní krizi se plno majitelů Priusů rádo zbaví svého vozu a zpátky dostanou plně refundovanou částku v krásném šeku.
K výše uvedenému závěru jsem došel poté, co jsem u svého Priuse zkusil pod plným plynem na dálnici dupnout na brzdu a brzdy bez problému zdolaly sílu motoru a i jsem zkoušel pod plným plným přehodit řadičku z D do N a to opět naprosto bez problému. Takže i když problém s plynovým pedálem je reálný, tak mediální masáž o nebezpečnosti Toyot, přiznaných 50 životů v USA za problém s plynovým pedálem, tak vše svědčí o tom, že cílem právních zmrdů v USA je monstrproces, kde Toyota bude zkásnutá o hezkých pár set milionů dolarů a všichni zúčastnění (kromě Toyoty) budou happy z toho, že do konce života nešáhnou na práci...
P.S. Pokud na dálnici spatříte modrého Priuse, jak si to valí 180 kmh (víc mu omezovač nedovolí) po D5 do nějakého billboardu, tak zmrdi od VW mi zablokovali plyn a volant, aby rozpoutali mediální masáž proti Toyotě v Evropě a mí pozůstalí mohli vysoudit po Toyotě odškodnění za zmaření života. A všichni budou happy, jak evropské automobilky, tak i mí pozůstalé... :-)))
|
|
|
Souhlasím s tebou. Amíkům se tato kauza moc dobře hodila do krámu a náležitě ji rozmázli. Potřebují prodat více těch svých, do jejich automobilek se nalilo hezkých pár drobných aby nezkrachovaly..
Proč by si řidič/ka nemohl v určitých případech brzdu/plyn poplést?
|
|
|
Nezpochybnoval bych vas nazor na to, ze Amici rozdmychavaji tento problem i castecne sami. Ale sam jsem se dostal k tomu, ze jsme distribuovali svoje vyrobky na americkem trhu. Ten, at si sebevic myslite, ze je svobodny, je surove ochranarsky. Americky trh je velmi lakavy pro kdejakyho zlutaka i jiny narodnosti, protoze je na prvni pohled v leccems svobodny. Dovolate se prava, mate tam velkou kupni silu a s dobrym napadem mate sanci byt pres noc bohacem. Ne tak na druhy strane oceanu, myslim, ze vsichni dobre vite jak jsou Japonsko, Korea i Cina velmi specificky trhy s ruznymi omezenimi. (jen se zkuste dovolat autorskych prav v Cine...)
Tedy, pokud se rozhodnete svymi vyrobky "kolonizovat" ameriku, zbohatnout na tom a navic jeste trochu drazdit jejich mentalitu a snizovat jejich "pride", coz Toyota dela a jeste se tim chlubi, musite jednoduse pocitat s tim, ze az vas nachytaj, tak vas takovym zpusobem roznesou, ze si po pristich par let neskrtnete nejenom tam, ale dostanete medialni masaz i ve zbytku sveta. U Toyoty se nestane, ze by si neskrtla vubec, ale nebude to mozna uz takova bonanza.
Osobne si myslim, ze kluci zluty narazili na strop svejch schopnosti, ale to je uz muj subjektivni nazor bez nadhledu.
|
|
|
Souhlas.
http://auto.sme.sk/c/5298344/skusali-sme-zabrzdit-toyotu-s-plynom-na-podlahe.html
|
|
|
|
tohle určitě bude nezávislej test :-)
|
|
S tou čiernou skrinkou som si nie celkom istý ... nemajú ju autá v USA od nejakého roku povinne? Asi nie všetky, ale novo prihlasované/poisťované?
|
|
Americká vláda obvinila japonskou automobilku Toyota Motor ze zatajování problémů s vadnými plynovými pedály a navrhla pokutu 16,4 milionu dolarů (ČTK).
|
|
Vtipné jsou články, jak toyoty zkoumá NASA, zdali tajemné kosmické záření ty vehilky nerozjede moc. Takové zavánějící mindfuckem.
|
|
|
Delam software pro zkusebni stroje pro jeden nejmenovany nadnarodni koncern. Zkusebni stroje testuji automobilove chladice. Chladic se zatezuje ruzne teplym protekajicim mediem plus se v mediu vyrabi tlakove pulzy. Sleduji se poruseni chladice. Cela zkouska muze trvat i par tydnu nonstop. Simuluje se tim celozivotni provoz toho chladice. Pokud se chladic viditelne neposkodi, jde pak do spec vakuove komory kde se do nej natlaci medium a sleduje se kolik molekul unikne do vakuove komory okolo.
Testovaci software musi dosahovat pomerne presne pozadovanych prubehu zatezovacich velicin. Kdyz ne, pruser (zkouska neprukazna). Kdyz chladic nevydrzi, pruser. Chladice se posilaji navic do dalsi nezavisle zkusebny. Lisi-li se vysledky dvou zkuseben, pruser. Kazdy pruser znamena hledani chyby ve vyrobnim procesu atd...
Vzhledem k tomu, ze chladic IMHO neni "life critical" soucastka (kdyz prdne chladic klimy, prestane tato jit; kdyz prdne chladic chlazeni motoru, zarve nejaka kontrolka a ridic pohodlne zastavi na nejblizsim vhodnem miste tj.zadne zrychlovani, zadne vypadky brzdeni apod.), tak jsou ty testy docela prisne (samozrejme to hlavne souvisi s eliminaci zavad behem zaruky atd...).
Ocekaval bych tedy, ze testy takove kriticke soucastky jako je brzdovy pedal (predpokaldam, ze zaseknuti pedalu apod. = pruser) budou odpovidat zavaznosti nasledku.
Ostatne: jak je u auta resena bezpecnost u krtickych soucasti ? Co se deje kdyz dojde k poruse na kriticke soucasti ? Jest tam projektovan nejaky safe mod, ktery zajisti bezpecne reseni takove situace ? Vim napr ze brzdy byvaji 2okruhove, takze ztrata tlaku jednoho okruhu nezpusobi nebezpecnou situaci...
U stroju, co delame, je na to norma bezpecnosti stroju vc ruznych kategorii atd...
|
|
|
Těch několik tejdnů, to se testuje každej chladič nebo nějakej zkušební vzorek?
|
|
|
"Simuluje se tim celozivotni provoz toho chladice." tym je asi povedane vsetko. asi neni velmi vhodne montovat do aut chladice po skonceni zivotnosti ;)
|
|
Nekolik vzorku z vyrobni serie. Testovat vsechny kusy tak stoji chladic nejmin 4x tolik.
|
|
|
no jo a navíc by bylo fajn dostat "novej" chladič (nebo cokoliv jiného) s natestovanym životním cyklem... to by znamenalo, že by musel vydržet cykly dva.... ale na to nebyl testován :-)
|
|
|
:-DDD a v takovem pripade se pouzije paragraf 22 ...
|
|
pekne video, celkom som sa zasmial, treba vediet anglicky, ale da sa pozriet
http://www.youtube.com/watch?v=EfA-kVbzquE&feature=player_embedded#
|
|
Kovova vzpera cili "hotfix" nijako nezvysuje silu, ktorou musim tlacit na plynovy pedal. Dokonca mi vadi aky je makky, ale mozno to je sposobene mojou hmotnostou.
Len tak pre porovnanie, znamy so svojim zabozrutom 207 Le mans bol na zarucnej prehliadke a dizajnovych hotfixov tam mal 13. Ak si myslite, ze v dnesnej dobe, ked aj Slovaci( dokonca aj Indovia) kreslia suciastky pre Volvo alebo Airbus, kupite bezchybny a lacny vyrobok, ste na omyle.
|
|
Toyota dělá z lidí testovací jezdce?..tohle snad nemůže nikdo myslet vážně...
..ano..každý má právo na svůj názor..ať je jakkoliv subjektivní..
Všem podobně hysterickým ufologům doporučuji shlédnout následující: http://auto.sme.sk/c/5298344/skusali-sme-zabrzdit-toyotu-s-plynom-na-podlahe.html
|
|
|
jako zamestnanec toyoty si ani nic jinyho myslet nesmis, ne? :-D
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Toyota na plný plyn ještě jednou
|