Vývojový tým z laboratoří Horsta Fuchse situovaných ve švýcarském
institutu Huffnagel dořešil konečně problémy se superultrateflonplus leštěnkou,
která odpuzuje holubí hovna a vrhl se na další výzkumný úkol, totiž prášky
pro auto.
Když jsme u té leštěnky, zahrnovala následující fíčury: Holubí hovna
nepřilnou ke karosérii, takže metla zůstane bez poskvrny. Na auto lze nalít
hořlavinu, zapálit ji a lak neshoří, což se nakonec i dá očekávat. Když
střelíte do auta vzduchovkou, což každý děláme bežně, tak zůstane karosérie
bez poškození, ale pozor, nezkoušet na autech z Koreje, tam to prolítne
skrz kapotu, motor, prostor řidiče a víko kufru. Policie si prý objednala
několik sudů této multifunkční leštěnky, natírají s ní horní stranu čepic
a celé neprůstřelné vesty.
Zdá se vám, že Fabia v tříhrnkoj nějak nejede? Jo? Tak to není tím,
že by to byl krám. To je tím, že je nemocná. A když je nemocná, potřebuje
prášky. Něco jako viagru pro
automobil, po kterém se i nedochůdný motor ztopoří a pojede jak šicí stroj.
Přesně to zafunguje takto: "Tablety MPG jsou prostředkem k údržbě
motoru, který zároveň zlepšuje úsporu pohonných hmot tím, že ve vašem motoru
vytváří tenoučký povlak na povrchu spalovacího prostoru. Tím je vašemu
palivu umožněno, aby bylo při spalování účinnější. Nyní můžete, pomocí
jednoduché tabletky MPG, kterou přidáte při doplňování do nádrže, vyhlásit
boj vysokým cenám".
Všimněte si, palivu je umožněno. Ne že bude hořet účinněji, ale
může.
Ke složení tabletek uvádí web tuto informaci:
"Obsahují 100% aktivních látek, které vedou k úplné spotřebě tablet
MPG, aniž by poškozovaly motor, narozdíl od lahví naplněných bezínem s
příměsí".
Z čehož plyne - nevhazujte si do auta Molotovovy koktejly, poškodíte
motor.
V Americe, tam je hey. Tablety testovali v roce 2005 na vozu Nissan
Altima a v laboratoři zjistili (asi laboratorním rozborem účtenek za benzín),
že "došlo k zvýšení z 11% na litr na 100km a dlouhodobý užitek ve vztahu
k emisím výfukových plynů s použitím tablet MPG". A to i přesto, že
Altima je hybrid. Věřím, že jste nyní správně vyhodnotili pravý účel toho
otřesného českoprasečího speaku - totiž za kostrbatostí jazyka se schovává
nemožnost právního vymáhání částky za tablety poté, co nebude jejich účinek
dosažen.
Pro koncového zákazníka prý existuje jednoduché vysvětlení účinků tablet
MPG.
"Tento tenoučký povlak vede ke katalýze čerpadel pohonných hmot a
k dramatickému zvýšení výkonu."
Aplikace prášků pro auto se odehrává ve dvou stupních, promyšleně označených
Krok A a Fáze B. Zejména Krok A je vyslovená vychytávka. Odehraje se tam
následující proces: "U prvního kroku je použita ve spalovacím prostoru
vestavěného spalovacího prostoru vrstva s podkladovým materiálem (substrát)
s vysokoteplotním plošným momentem setrvačem".
I přes tak pregnantní vysvětlení se může najít někdo, kdo má otázky.
Dozvíme se například, že "...tablety MPG zvýší jednoduchý točivý moment
vozidla, což vede k větší výkonnostní síle při jízdě do vrchu a zlepšují
výkon vozidla, když se vozidla použije k odtahování".
Z hlediska fyziky pro pátou třídu základní školy je zde vidět hned několik
problémů, ale výsledkem toho všeho je každopádně 15% úspora paliva bez
ohledu na to, do kterého motoru se tableta hodí. Na jedné nádrži je to
úspora 136 Kč neboli patnáct lahváčů z Lidla.
Tablety MPG jsou samozřejmě nejen 100% aktivní, ale také nezávadné a
ekologické. Jinak by se snad ani neprodaly. Pro toho, kdo by přesto zatoužil
po ještě výraznějším ekologickém poselství, je zde
několik tipů, jak svoji zelenost ještě více prohloubit. Návod je následující:
1. Nechte auto v garáži a jděte pěšky, tím ušetříte 15% týdně (já dokonce
ještě více. Kdybych šel pěšky třeba na služební cestu do Vídně, ušetřím
100%, protože budu pryč celý týden). Dál můžete auto prodat a tím prý dokonce
vyděláte. Ještě lepší by bylo prodat dům spekulantům a starou do
bordelu, abychom ještě více vydělali a měli vyděláno půl milionu
ve strožoku, jako oberkřesťan Čunek. Za ušetřené peníze se můžeme podívat
na výlet do Holandska, do Noordwijku, s cestovní agenturou Dalima paní
Dagmar Hradecké dipl. ek.
Pokud to potřebujete v Power Pointu, tak je to tady.
Pro osobní auta jsou tablety malé a pro nákladní jsou velké.
Firma Fuel Freedom International
je momentálně under
investigation floridským státním návladním. Vyčerpávající zprávy o
expanzi na východě najdete tady.
Docela by mně zajímalo, kam až bude muset zajít drzost MLM zmrdů,
než toho začnou mít slušní lidé plné zuby a vyhlásí občanskou válku.
Proč to nemůže fungovat aneb ještě než vezmete do ruky vidle
MLM_zmrdí stránky se v určitém místě dovolávají kdysi módních přípravků
s teflonem, jako třeba Slick 50. Tvrdilo se tehdy, že podobné přísady byly
vyvinuty jako přísady do maziva pro reduktorové převodovky rotorů vojenských
vrtulníků, aby stroj mohl pokračovat v letu i po ztrátě oleje z reduktorové
skříně. Ať to bylo jak chtělo, faktem je, že provoz teflonového mazadla
v podmínkách převodovky a motoru se přece jen liší a tak výsledky použití
Slicku byly velmi pomíjivé.
Mělo to fungovat takhle. Roztok s částicemi PTFE se přidal do motorového
oleje (tedy ne do paliva). Firma DuPont, která Teflon kdysi patentovala,
jej k tomuto užití nikdy neschválila. Mělo se za to, že se nějaké množství
částic teflonu připeče na stěny válců a díky dobrým kluzným vlastnostem
sníží tření. Další očekávaný efekt měl spočívat v dotěsnění uložení píst-válec.
Jenže pak se ukázalo, že to jednak nefunguje, ale také že teflon byl tak
nějak všude, třeba v ložiskách kliky nebo ojničních šálách, což jsou součástky,
k jejichž funkci je nutná určitá vůle. Teflonový film část této vůle spotřeboval
a výsledkem nebylo zvýšení životnosti motoru, ale pravý opak. Ostatně k
odhadu životnosti teflonového filmu na kovových dílech se může každý dobrat
doma v kuchyni. Dobrou metodou, jak zničit teflonovou pánev nebo toaster,
je jezdit po povlakovaných plochách kovovou vidličkou, zkuste, zda bude
na vás vaše žena hledět stejně vyčítavě jako moje přítelkyně. Přečtěte
si článek p. Čecha,
ví, o čem mluví.
Tady máme úplně jiný koncept. Něco se naleje do paliva, na stěnách válců
to vytváří (asi netrvalý, když se to musí přidávat pořád) film, ten film
má katalytickou cestou zlepšovat spalování, tím zvyšovat výkon a snižovat
spotřebu.
Už samo dávkování do paliva je velice bizarní. Tableta by nesměla obsahovat
žádné částečky, její obsah by se musel 100% rozpustit v benzínu. V opačném
případě by 100% aktivních látek ulpělo v různých filtrech, které v palivové
soustavě jsou, a protože většina má charakter lifetime dílu, zkrátila by
se tím tedy životnost auta. Pokud by nějaké částečky pronikly do vstřikovacích
ventilů, vstřikovací ventily (které těsní kov na kov) by těsnit přestaly,
palivo by protékalo do spalovacího prostoru a zničení motoru by bylo otázkou
minut. Takže tady máme sloučeninu, která se rozpustí v benzínu a pak se
z něj zase nějak záhadně vyloučí ven. To první si dovedu představit, to
druhé nikoli.
Máme tedy katalytickou vrstvu, která má podporovat spalovací proces.
Pokud jde by šlo o katalyzátor reakce ve spalovacím prostoru (tzn. oxidace
směsi uhlovodíku se vzduchem), směs by začala hořet dříve, což by výkon
naopak snížilo a vedlo ke klepání motoru. Lepší by bylo, kdyby ta magická
vrstvička byla inhibitor a spalování zpomalovala. Jenže spalování nezačíná
na okrajích spalovacího prostoru, ale na svíčce, takže bychom potřebovali
inhibitor tam, a tam se dá dopravit jen jako přísada paliva.
Ve videu, které si ty zloději
natočili v UK, zase tvrdí, že tabletky snižují teplotu výfukových plynů.
Jen mi není jasné, jak to má souviset se zvýšením výkonu. Kdyby šlo o snížení
teploty nasávaného vzduchu, tak to bych ještě chápal.
No prostě je to blábol. Už jen absence jakéhokoli tuzemského nebo evropského
atestu na webu, byť by to byl jen atest typu "prohlašujeme, že to nemůže
uškodit", hovoří za vše.
29.01.2007 D-FENS