Komentáře ke článku: Prodáváme u TripleA (ze dne 16.04.2007, autor článku: Drewid)
Přidat nový komentář
|
Mam velmi podobnou zkusenost, kdyz jsme pred cca 4 lety chtel v 3xa prodat formana. Lisila se jenom nabizena castka. Koukam, ze se od te doby vubec nic nezmenilo.
|
|
|
Souhlasím, i já mám téměř totožnou zkušenost - ovšem v opačné roli, tzn. kupujícího. Nakonec jsem v AAA nic nekoupil a pořídil vyhlédnutý typ auta v jiném bazaru, levněji než v AAA a dokonce v takovém stavu, že mimo nového obutí, výmeny oleje a filtrů, jsem do auta nedal ani korunu a už přes rok jsem s ním velmi spokojený. Podotýkám - není to žádné garážově-víkendové přibližovadlo, ale jezdím s ním téměř denně, z toho 3 cesty do Holandska a Belgie, naprosto bez problému. Poučení (alespoň pro mě)? - AAA už nikdy nenavštívím a nikomu nedoporučím.
|
|
..už by je někdo mohl sejmout z trhu.. šejdíře..
|
|
Hmmm rikate sejdiri ... ais jsou podle tech ruznych historek. V tomto pripade ale chtel majitel osidit spis je, ne? Aspon takovy jsem si z toho odnesl pocit. Samo je jejich chyba, ze si vuz poradne nezkontrolovali, ale stejne se pak da argumentovat i tehdy, kdyz si od nich nekdo neco kupuje a prodela na tom.
|
|
|
..sorry, ale procházka jejich autoparkem s dobrým automechanikem, dává na snad, že jsou buď totálně blbí, že si nic nezkontrolují a nebo že jsou to pěkní "chajzlíci"..
|
|
|
Protoze jsem _chtel_ penize v hotovosti pomerne rychle, rozhodl jsem se zkusit velevyhodnou nabidku na prodej auta do aaa. kdyz mi nabidli 20tis za auto, ktery jsem pak _nepomerne_pomaleji_ prodal za 80tis, malem jsem sel do kolen. Podotykam, ze kupec s tim autem jezdi bez nejmensiho problemu asi rok. Takze hlasuju pro sejdire.
|
|
kdybys zajel do deutschlandu a použil svůj zahnědlý pozdrav sieg heil, mohl jsi smlouvat v € chytráku. takhle jsi přijel dělat machra na nesprávné místo.
do bazaru dává člověk ve chvíli, kdy:
- je auto buď na odpis
nebo
- potřebuje hotové peníze
tomu také odpovídá způsob jednání. dostaneš cenu, o který se nesmlouvá a když to chceš mít z krku nebo jsi tak v hajzlu, že se necháš okrást nebo ti za ty prachy stojí zbavit se vraku, uzavřeš smlouvu. do bazaru má smysl auto jen prodat, když jde o rychlost. soukromníkovi prodá člověk auto, které je udržované za cenu, která odpovídá osobnímu jednání, protože si ho ten dotyčnej může zpětně najít a zažalovat, kdyby ho podvedl.
takže brečíš pěkně, ale na špatným hrobě - ty lidi, oc v AAA auta vykupujou si vyslechnou tolik dojemných historek a jsou svědky tolika pokusů o podvod, že se jim ani nedivím, že to neberou osobně a prostě nesmlouvají. viděl jsem jednou smlouvu na AAA a mají tam celkem dobře ošetřené situace, kdyby je prodávající chtěl okrást. kromě toho mají vemi dobré kontakty na policii a přístup do databází všeho druhu, že mají poměrně velkou šanci odhalit většinu pokusů o podvod tak během 45 minut.
AAA jsou jen stroj na cashový peníze, kde na pozadí probíhá prodej a nákup aut. je to stejná šína jako obchodování s jídlem, s lidmi nebo s čímkoliv jiným, takže když to člověk využije, stačí si to nebrat osobně a vyhodnotit, jestli zrovna tento způsob je ten pravý ořechový, ale naivně se tam pokoušet sehrát divadlo a pak se ještě rozčilovat jako generální ředitel, to je k smíchu ....
|
|
|
Nevim, na co si hrajes. Opakujes vseobecne veci, ktere ale autor nepopira. Duvod rozcileni taky nebyl v tom, ze mu nechteji dat penize, ale v tom, ze ho zcela dementne otravuji i po telefonu. Me by to nastvalo taky, proste se bud dohodnem, nebo ne. Ale vyvolavat nekomu i potom?
PS: ano, uvedomuju si, ze autor nejak opomnel popsat, jak k jeho cislu trojita acka dosla a tak je to mozna jeho chyba - ja bych jim telefon nedal. Nicmene tvuj prispevek je tak nejak nadute mimo.
|
|
|
nehraju si na nic - jen poukazuju na takový detaily jako že když si půjčíš peníze u lichváře typu provident financial, tak se pak nemáš trapně rozčilovat nad vysokým úrokem stejně jako když vlezeš do tří áček, se nemáš rozčilovat nad tím, že jsi jen zdroj jejich výnosů a že na tebe použijou standardní marketingové metody. takže jestli je tady něco mimo, tak minimálně to, že autor křičí, jak jsou AAA zlí a to, že sám je pitomcem, zamlžuje, jelikož to, co se mu stalo, bylo ve všech ohledech předvídatelné, takže když měl možnost se rozhodnout, rozhodnul se blbě. a to neznamená totéž jako že je hrdina. skoro to až připomíná nějakou policejní akci, při který se policajti sami postřílejí a vyjdou z toho se šrámama jako hrdinové, že je nikdo nezabil a jak nedovolili kriminálníkovi, kterej se o to pomalu ani nesnažil, aby je vodil za nos :o) tož asi tak.
|
|
|
Takze ty bys pri navsteve AAA cekal, ze ti budou volat na mobil, dokud je neposles do <>?
Ostatni omacka je sice zabavna, ale mimo misu.
|
|
|
ano, to bych čekal - to vyplývá z informovanosti o způsobech, jak jednají s lidmi - jejich potenciálními zdroji příjmů. Jen technicky využívají dostupné prostředky manipulace, a to odpovídajícím způsobem. jetsli jsi tak hloupý, že ti to nedochází, rač se sebou něco dělat, aby ses necítil podobně podveden jako autor. cross fingers woe :o)
|
|
|
Ehm, takze jsem hloupy proto, ze nevim, jak jedna AAA po neuspesnem obchodu? Mozna je to proto, ze by me nenapadlo tam jet, coz bych povazoval za znak premysleni, nikoliv hlouposti. No ale jak myslis.
Kazdopadne bys mel to svoje prebujele ego krotit, i kdyz chapu, ze ty vis od narozeni uplne vsechno a tak ti vsichni okolo zakonite prijdou jako debilni. Asi bych se mel pred tebou klanet, ale nebudu, protoze ti to nezeru a z tvych prispevku i v jinych diskusich vim, ze je spousta veci, ktere nevis a ktere vim ja. Rozdil mezi nama dvema je ten, ze me by nenapadlo ti kvuli tomu psat, ze jsi hlupak. Popravde, vubec mi nevadi, nebyt stejny jako ty.
|
|
|
druhý odst. do kamene tesat - takových jako ty jsou plné ordinace na psychiatriích, užij si to a netrap se. kdybys jak říkáš přemýšlel, nepozastavoval by ses nad jednáním AAA a nepovažoval bys všechno, co ti nevoní pod fousy za omáčku, ale je to tvůj boj, mě je úplně fuck, co máš v lebce a reaktivních blbců je tu habaděj :o)
|
|
|
Ale no tak aleffe, cekal bych, ze s tvym domnelym intelektem pochopis, ze "omacka off-topic" neznamena, ze mi to nevoni, ale ze se smeju tomu, ze vseobecne zname informace podavas stylem, jako kdybys tady nekomu prozrazoval statni tajemstvi. "Off-topic", abys vedel, je proste o tom, zes sice popsal cely odstavec, ale zcela mimo misu k mnou vznesene otazce. Na psychine pozdravuj, kdyz uz ses rozhodl soudit me podle sebe, asi to tam dobre znas.
|
|
|
Take mi prijde, ze aleff nepochopil ani pointu tohoto clanku, ani tvoje komenty. Z toho si ale nic nedelej...
|
|
|
vrána k vráně sedá, blbý hloupého si hledá.
p.s. zcela jistě jsem nepochopil ani pointu tohoto článku stejně tak jako ses ty nenašel v tvrzení viz. odst. výše :o) hallellujah
|
|
|
Aleffe, uz toho vazne nechte, zacina to byt velice trapne a to myslim vazne!
|
|
|
Oni po vás chtějí telefonní kontakt, což je v pořádku, stejně tak jim musíte potvrdit souhlas s uchováváním osobních údajů. Nejlépe je ihned po ukončení jednání odeslta doporučený dopis v němž souhlas s uchováváním osobních údajů odvoláváte. Potom jsou povinni vymazat vás neprodleně z databáze a veškeré písemné materiály o vás zničit, nepodléhají-li archivaci ze zákona (účetní doklady, apod.).
Pokud vás otravují i potom, automaticky podat trestní oznámení (nezapomenout zeptat se operátorky pozeptat na jméno) a současně stížnost na úřad pro ochranu osobnách údajů.
|
|
|
Nesprávné ze tří důvodů:
1. ojeté auto kupuje buď cca v 80% socka nebo cca v 20% podivín
2. socka nemá úroveň, právě proto, že je to socka
3. prodám-li auto socce, mohu se dočkat toho, že za 5,5 měsíce po koupi přijde s chytráckou historkou, že mu na autu odešlo tohle nebo támhleto a bude chtít odškodné, apod. Upocených deset táců za to socce stojí, neboť platí bod 2
3. prodat auto do bazaru je vzhledem k bodům 1-3 celkem slušným řešením neboť riziko z bodu 3 nehrozí.
prodával jsem již více aut a jen v případě prvního jsem zkoušel prodat jej soukromé osobě. Po týdnu smlouvání a kontrolování bezvadného vozu rozličnými kámoši- "odborníky" přišel ten chudobný idiot s nápadem, že by jej vzal na leasing. V tento okamžik následovalo odeslání dotyčného do zadele a okamžitý prodej v AAA. Je pravda, že o nějakých 20 táců méně, ale zato bez jakýchkoli starostí.
Ostatně myslím, že autor by se neměl chlubit ani s tím, že takový vrak koupil, natož pak, že mu při jeho prodeji někdo ublížil.
|
|
|
Clovek, kupujici za 229k novou Fabii HTP je tedy spravnej machr jako Ota First, socka radsi kupuje ojety BMW 3 za 900k. Dekujeme Oto, bez tebe by v tom nikdo nemel jasno, jeste, zes nam to objasnil.
Vis Oto, fakt, ze zrejme kupujes levne plecky a pak je prodavas za cenu okolo 50k (tebou popsany profil "socky" odpovida prave skupine lidi, kupujicich auta do 50k) a sam si pripadas jako king ve me vzbuzuje skoro az litost k tve hlouposti, ale zase jinak je to zajimavy pohled do duse primitiva.
|
|
|
Milý Bohovrahu, ten, kdou koupí fabku hovnotopojede za 229 tisíc (ceny skodovek nestuduji, takže opravdu nevím, zda je to správně), kupuje ji jako dalšího rodinného příslušníka a do bazaru ji jen tak neprodá. Do bazarů prodávají auta velmi často firmy z čistě daňových důvodů - po ukončení odpisu se auto zkrátka nevyplatí držet, lépe je pořídít si jiné. A samozřejmě nové.
Nevím, zda je nové auto nejhorší investicí- to je věc subjektivního názoru. Podle mě peníze vždycky budou, ale život utíká. A pokud už musím jezdit autem, chci jezdit v maximálním pohodlí a v maximálním bezpečí. Což u ojetiny nikdy garantované nemám.
Mimochodem - označovat z pouhopouhé závisti někoho za primitiva o příliš vysokém intelektu rovněž nesvědčí.
|
|
|
"pokud už musím jezdit autem, chci jezdit v maximálním pohodlí a v maximálním bezpečí."
Ano. A co stoji nova sedma nebo esko? Od dvou do ctyr a pul, ze... Co stoji ctyri roky stara sedma nebo esko v dokonalem stavu? Cca 22000 EUR. Neni co resit... Nebo snad myslis maximalnim pohodlim a maximalnim bezpecim tu fabii? ;-)
|
|
|
Myslím pokud možno poslední generaci v plné výbavě.
Jak už jsem se zmínil v předchozím komentáři, schade zásadně nekupuji a ani se o ně nezajímám.
Doporučuji získat lepší přehled o cenách návštěvou autorizovaného prodejce BMW - http://carconfigurator.bmwautec. cz/Designer2.aspx?code=5
Ona ta pětková řada celkem stačí, ale ani sedmičkou se nedostanete přes 3 MKč.
Viz komentář výše.
|
|
|
"pětková řada celkem stačí"
Hehe, to jsem si kdysi myslel taky... ;-)
"Se sedmickou se nedostanete pres 3 MKc"
Ne? 760iL v zakladu 3.8MKc, trocha toho vybaveni navic, aby nebyla uplne hola, tedy treba noktovizor, adaptivni lampy, chladnicka, nezavisle topeni, elektricke otevirani kufru, TV tuner, aktivni tempomat, odvetravani sedacek a uz jsme pres 4M. U S600 jsme na 4.5 uz podle cenikove ceny zakladniho modelu...
A samozrejme argumentovat posledni generaci dotycneho vozu za kazdou cenu mi prijde ponekud hloupe, pokud se mi ta predchozi libi vice (coz v mem pripade na tema 7er E38 vs. E65/E66 plati doslova) a z hlediska ostatnich provoznich vlastnosti jsou naprosto srovnatelne (a prakticky i te vybavy). Takze placate...
|
|
|
Netřeba komnetáře, zde je ceník.
http://www.bmwbychl.cz/czech/cz/ index_narrowband.html
Výlevy o plácání dokáží čtenáři jistě posoudit sami.
Mimochodem - holá BMW 730 je něco úplně jiného než holá oktávka, víme? U těchto značek se o holoautu mluvit nedá.
Ale myslím, že diskuse na toto téma nemá smysl.
Kdo chce, ať kupuje v bazaru. Mne se to netýká, takže to neřeším, ani řešit nebudu. Stejně tak nehodlám s místním osazenstvem řešit otázku, v čem mám jezdit.
|
|
|
Jdi do haje s takovou socialni motorizaci, trilitr do sedmicky proste nepatri...
|
|
|
Ha, ha, ha, mně úplně stačí!
Lepší než za 1,5 mega 6 litr za bazoše s vyklepanou převodovkou a kdoví, jestli ne ukradenej.
Mimochodem, co s pěti až šestilitrem? Nemám čas prohánět se s tím na polygonu. Moje úcta pro ty, kdo na to čas mají.
|
|
|
No, prohanet se s bezmala tritunovou limuzinou na polygonu je pochopitelne nesmysl... Nicmene v rade beznych provoznich situaci se prave vykon hodi. Tedy k tomu...
No, a nikdo nerika, ze z bazose, ze. Kdo necha autobazarovemu zmrdovi mego a pul, je pochopitelne cvok. Ovsem takove auto, vykoupene autosalonem, nejlepe jine znacky, na protiucet, to je pochopitelne neco jineho...
|
|
|
No to je. Z hlediska bezpečnosti vložených peněz je koupě vráceného vozu u prodejce mnohem lepší než bazar.
Otázka je, zda bude stát jenom 1,5 mega. Ceny těchto prodejů jsou poněkud výše. Nutná daň za kvalitu.
|
|
|
To uz je starost kupujiciho... Z vlastni zkusenosti vim, ze 22kEUR za 750iL r.v. 2001 se spoustou mimoradne vybavy, s 50tkm a ve stavu "jako nova" nebyla predloni zas tak nedosazitelna cena...
|
|
|
Cena je určitě výhodná. Autu od prodejce se dá věřit, ostatně je na něj i záruka a pokud je to autorizovaný prodejce, pak i slušná záruka. Autu z bazaru se věřit nikdy nedá. V tom je ten rozdíl.
Myslím, že nejlépe to shora vystihl aleff. Moje zkušenosti jako prodávajícího jsou s těmi jeho zcela ve shodě.
|
|
|
Mily Oto Firste, ten, kdo kupuje Fabku HTP je casto prislusnik mlade rodiny nebo duchodce, ktery chce nove a na lepsi proste nema. Kdo ma na vic aut, casto kupuje uplne neco jineho, nez Fabii - ale nevadi, pochopit, jak to chodi, jeste porad muzes.
Je ponekud usmevne, jak se zoufale vyhybas odpovedi na vznesenou otazku - takze jeste jednou, clovek, kupujici ojetinu za 900k je socka?
Jinak zavidet nekomu jako ty fakt neni co, to me pobavil:-)
|
|
|
Mimochodem, nové BMW 3 stojí od 845 do 1156 tis, (http://carconfigurator.bmwautec. cz/Designer2.aspx?code=3)takže koupit jej v bazaru za 900 tis. může opravdu jen idiot.
Měl byste si nastudovat cenové relace vám neznámé kategorie dříve, než něco plácnete.
|
|
|
Mas pravdu, koupit ojete BMW M3 muze za 900k jen idiot, protoze Ota First by ho samozrejme koupil nove za 1156k. No nic Oto, hlavne, ze ty ten prehled mas.
A navic - slovickarenim se z niceho nevyvliknes, je uplne jedno, co tou ojetinou za 900k je, dulezity je fakt, ze dle tebe je takovy clovek socka, zatimco kupec noveho auta za tretinu je nejspis milionar. Jsi k smichu.
|
|
|
Možná i socka, rozhodně však podivín.
Aspoň z mého pohledu.
Proboha, Bohovrahu, když mám 1 MKč, proč, u všech všudy, budu kupovat ojetinu se všemi riziky, které z toho plynou??
proč si raději nekoupím nové auto s několikaletou zárukou a mám pokoj? Proč? To je to, co nedovedu pochopit.
Je zde ovšam jedno vysvětlení - ego kupce si žádá auto, které by nové stálo, řekněme 4 MKč a na to už kupec nemá. Raději tedy koupí ojetinu za nehorázné prachy. Hlavně, že to vypadá. Takový člověk je ovšem socka.
To je pouze věc pohledu - v kategorii multimilionářů je pouhý milionář socka, ačkoli pro průměrného občana je to prostě milionář. Pro mě je člověk kupující ojetinu za meloun přinejmenším podivín.
Podívejte se po silnicích - každé druhé BMW či Audi je bazarovka. Koupím si ojetinu za cenu nové proto, že je kvalitnější - ale houby, koupím si jí proto, abych vypadal jako něco, co nejsem! Prostý lid však nakrmím žvásty o tom, že ojetina je nejlepší. Kdyby tomu tak bylo, nikdo by nová auta nekupoval.
A tu mladou rodinku klidně vynechte, pokud má trochu rozumu, fabii určitě nekoupí. Má spoustu jiných možností.
|
|
|
"když mám 1 MKč, proč, u všech všudy, budu kupovat ojetinu se všemi riziky, které z toho plynou??"
Odpoved: protoze to, co chci, za milion nove neni, pripadne to nove proste neni uz vubec (ani kdybych mel na nove Ferrari, nekoupil bych si ho, protoze se mi libi 355 a ta se uz neprodava. Ze bych v takovem pripade byl podle nejakeho Oty socka je k smichu.)
"Proč? To je to, co nedovedu pochopit"
Odpoved: nejsi nahodou krestan? Ti taky, co nedovedou pochopit, odsuzuji.
"Je zde ovšam jedno vysvětlení"
Odpoved: dost to zni, jako bys soudil podle sebe. Pokud te zadne jine nenapada (coz se da odvodit i z predchozi citace, totiz ze nic nechapes), nema smysl to dal resit.
"každé druhé BMW či Audi je bazarovka"
Odpoved: mam dojem, ze vazne zadny novy auta nekupujes, mozna tak ty Fabie. Jak jinak by mohl byt clovek, zrejme vydelavajici dost penez, takovy nechapavy hlupak? Premyslej nekdy nad tim, co by se stalo, kdyby se ojeta auta neprodavala, ale hazela do kose.
|
|
|
Tak za prvé - nepamatuji si, že bych vám nabídl tykání. Když jste nezvládl základy slušného chování dosud, alespoň si jej doplňte.
Za druhé - pouze potvrzujete to, jsem uvedl výše - auto z druhé ruky nakupuje ten, kdo nemá na nové. To platí i ve vašem případě.
|
|
|
Prezentujes se jako buran, proc cekas vykani?
|
|
|
Jako totální buran, s těmahle názorama by ve slušné společnosti neudělal ani střední školu. Škoda, že jsme v Čechách.
|
|
|
v začátcích internetu se běžně tykalo na všech diskusních fórech a nikdo to za neslušnost nepovažoval, za divnýho byl spíš ten, kdo vykal. souvisí to asi trochu s tím, že internet byl zpočátku ryze akademickou záležitostí a v takovém prostředí není žádný důvod k vykání.
dneska je to tak půl na půl, a proto je v tom docela bordel.
bez ohledu na výše uvedené však v prostředí internetového diskusního fóra argumentace ve stylu "víte kdo já jsem, tak co si dovolujete mi tykat", kterou jste právě předvedl, nasvědčuje spíše lecčemus o vás, než o tom, kdo vám tyknul :o)
|
|
|
Ty vole, Oto, on tě nechtěl urazit. On ti tykal kamarádsky :-)
|
|
|
IMHO kupuje auto z druhé ruky i ten, kdo ví, že je to jen spotřební zboží a neradno v něm umrtvit větší sumu.
|
|
|
"když mám 1 MKč, proč, u všech všudy, budu kupovat ojetinu se všemi riziky, které z toho plynou??"
Protoze nechci to mego takhle hloupe utratit?
Ja jsem naprosto identickou situaci resil a vyresil. zbyle penize jsem investoval a nestezuji si. Ale jen si kupte nove, alespon pak bude prebytek nabidky na trhu s ojetinami a to bude znamenat dalsi pokles cen... ;-)
|
|
|
šmarjá, že vás baví o tomhle diskutovat, to můžete dělat rok a stejně se ničeho rozumnýho nedoberete.
jasně, je dost lidí, který si skutečně koupěj ojetou audinu za mega, protože na novou nemaj a chtěj honit vodu. pak jsou taky lidi, co si koupěj tu fábii, třeba proto, že je to malý a dobře se s tím jezdí po městě, jinej si místo ojetý audiny za mega koupí třeba japonce ze střední třídy v plný palbě, protože chce mít slušný auto s minimem starostí.
prostě motivace lidí je různá a v jednotlivých případech tomu může být tak, jak říkáte, nebo to taky může být úplně jinak. vyvozování dalekosáhlých závěrů o osobnosti člověka z toho, jaký si koupil auto, je znakem pokročilého stádia zblbosti marketingovou propagandou automobilového průmyslu.
|
|
|
No, nebaví, ale dnes mám nějak víc času a také je zajímavé sledovat, jak se diskuse mění systémem "tichá pošta" z jednoho určeného tématu kamsi úplně jinam, aneb ty o voze, já o koze. Nejprve napíšu odhad spektra kupujících v bazaru (samozřejmě zcela subjektivní). Na to zareaguje magor bohovrah s nějakou fábií o níž vůbec nebyla řeč. Bůhvíjakým myšlenkovým pochodem dospěl k závěru, že ji kupuju. Potom, přijde na to, že fabku nekupuju já, ale kupuje ji důchodce a navíc se přesmyčkou dostane k BMW skoro za meloun. A už to jede. Nyní se dostáváme k výkladu slova "socka". Kdo ví, kde to skončí. Není to sranda?
Za chvíli se dozvím svůj psychologický i majetkový profil, pak se někdo pochlubí, co kupuje on, aby ostatní viděli a tak pořád dál...
|
|
|
Zvláštní, kam až se nám transformovalo slovo socka. Dobrý námět do Justova slovníku floskulí 3. Některé z vás bych možná i chtěl poznat osobně, abych viděl ty vyše miliony. Někdo bohatý přece nemůže být takto vulgární, ubohý.....
|
|
|
Ano, jsem nepříjemně zmaten. Až do teď jsem byl smířen s tím, že jsem prostý vidlák. Teď jsem navíc socka, chudobný idiot. Nobody's perfect, ale k čemu se mám hlásit dřív? A netluče se trochu?
|
|
|
Ještě horší by bylo být intelektuální sockou. Předpokládám, že spousta čtenářů této karikatury původně skvělého webu o sobě nedokáže řici: jsem vidlák. Ani netuší, kolik si my vidláci užijeme srandy na jejich úkor.
|
|
|
jsou i mnohem horší varianty - třeba přičmoudlá intelektuální transsexuální pohlavní chodobou a frontální lobotomií stižená socka
|
|
|
Auta a notebooky jako fyzická osoba nové nekupuju. Po roce po nákupu je cenový propad děsivý, kvalitativní minimální. Pokud člověk ví, co koupit a není hejl, ušetří nezanedbatelnou sumu a muziky je habaděj. Nechápu vaše výpady a škatulku social pro všechny co mají jiný názor...
|
|
|
Som jeden z tych co kupili BMW E46 325ci za asi 20k eur v autorizovanom bazare. 3 roky, 50k kilometrov, bezvadny stav bez najmensej chybicky rocna zaruka na vsetky zavady, maximalna spokojnost. Mal som aj na nove ale naco preboha dat 33k ked clovek moze mat to iste za 20 s jedinym rozdielom, ze to vnutri uz nesmrdi po chemikaliach a clovek to nemusi zabehavat? Tych usetrenych 13k ma prijemne hreje pri kazdom nastartovani. ;-) Kupovat v normalnom bazare - nikdy, ale autorizovane to je nieco ine, jedine negativum je, ze si clovek nemoze vybrat presnu konfiguraciu a proste uz to nie je "nove". Nakolko nie som snob, ale auto si kupujem pre vlastnu radost z techniky oboje mi bolo u prdele. :-)
|
|
|
kdyby bazarní svět nebyl prolezlej zmrdama a fungoval transparentní trh s ojetinama, nikdy bych si nový auto nekoupil. horší investice je snad už snad jenom manželka :o)
|
|
|
No nepočítáme-li nepříliš časté sňatky s majetnými nevěstami z vypočítavosti, dosti pochybuju o tom, že lze manželku vůbec považovat za investici :-)
|
|
|
mluví tebe "křesťanská pýcha" woe :o)) kdybys byl muslim, zcela vážně bys porovnával hodnotu ženský a velblouda.
|
|
|
To prece neni problem - vyprav se 300 - 400 km smerem na zapad, kup si slusne auto ve slusnem stavu a budes spokojen...
|
|
|
"... trh s ojetinama, nikdy bych si nový auto nekoupil. horší investice je snad už snad jenom manželka :o)"
To jo. Navíc na ojeté manželce se ušetřit moc nedá :o)
|
|
|
No pane, ještě, že ty socky jsou, jinak by si musel po pár letech auto nechat sešrotovat, kdyby sis chtěl vozit prdel v novym.
Nebudeš tomu věřit, ale většina lidí nemá na nové auto v odpovídající úrovni a výbavě a tak si musí pořídit starší. Původně sem myslel, že si ještě nikdy neslyšel o rozmanitosti zájmů a zaměstnání, potom sem měl pocit, že seš asociál, ale pravda je mnohem horší. Seš totální zmrd a prachy ti vlezly na mozek. To se stává většinou tak, že je získá téměř náhodou člověk bez vzdělání a inteligence, což je jinak pro jejich legální získání základní podmínkou.
|
|
|
Uz hodne dlouho jsem tu na zadny clanek ani komentar nereagoval, ale tohle mi neda neposlat autora tohoto komentare DO PRDELE za prirovnani cloveka jez si v zivote nekoupil novy vuz za socku nebo podivina.
|
|
|
dodatek: muj komentar se vztahuje pouze a jedine k prispevovateli Ota First
|
|
|
Musím uznat, že auto vypadalo vzhledově opravdu hezky. Jediné, co tomu trošku scházelo na kráse, byl ten nedorovnaný předek, ale na první pohled to ani nešlo vidět.
Nicméně - 3a vždycky smrdělo a smrdět bude, o tom není pochyb ;-)
|
|
Takze z "duvodu technickeho stavu" jste prodaval bazaru. A pobytem v bazaru se vuz opravi, pak si ho jako v poradku koupi clovek?
Kdyby odhalili vsechny chyby, tak cena byla v poradku, ale kdyz ji "strelil od pasu", tak vas to nastvalo?
Vy byste nemel byt ten urazeny, vy jste ten, kdo se stazi nekoho "vojebat". Oni vam na to nepristoupili, tak jsou hajzlove? Kdyz s nekym vyjebete vy, je to v poradku, kdyz s vama nekdo vyjebe, fnukate na d-fensovi? Trosku sebekritiky by neskodilo :-(((
|
|
|
No řekněme to takhle, smlouva je dohoda dvou (a více) subjektů. Subjekt A chtěl 70, Subjekt B nabídl 60, nedohodli se. Subjekt B přesto obtěžoval Subjekt A i přesto, že Subjekt A nebyl ochoten podmínky, pro uzavření smlouvy, měnit :)
|
|
2 aleff : Když jim oznámíš, že bylo auto bourané a stejně tak jim oznámíš všechny viditelné a běžným uživatelem ,,známé vady,, + to auto od tebe následně koupí a je dohodnut jak předmět, tak cena + uživatelem známé závady ... nemohou ti podle zákona nic vyčítat a měli si vše skontrolovat. Tak to říká zákon...
Jediný problém by nastal, kdyby třeba s autem majitel v nedávné době havaroval (svou vinou) a škodu si nechal proplatit, né však na opravu auta => pojistný podvod - to by se pak dokazovalo snadno.
*U soudu je sice těžké obhajovat to, že ,,jsem nevěděl, že to má prasklý nosník a je to smrtelné,, ....avšak pokud jsi fyzická osoba, případně s oborem automechanik atp. nemáš nic společného, je to problém čistě kupujícího.
Je to stejné jako koupě domu ... pokud si člověk neohlídá, má-li dům věcné břemeno či ,,problémy,, v katastru, může se k němu po nastěhování culit 80ti leté teta a taktéž má smůlu... ikdyž je dům kompletně jeho.
|
|
|
Škodu si můžete nechat proplatit a i když z těch peněz auto neopravíte, není to pojistnýpodvod. Ty peníze nejsou určené na opravu, ale je to vyrovnání rozdílu mezi hodnotou vozu před nehodou a po nehodě. A jestli ty prachy použijete na opravu vozu (abyste mu vrátil jeho hodnotu před nehodou), nebo je prochlastáte v hospodě a budete mít před barákem místo auta hromadu šrotu, to už je čistě vaše věc.
|
|
Něco takovýho mělo jít na vrakoviště a ne do bazaru. Nenechali se ojebat, a proto jsou špatný, viď?
|
|
|
Rekl bych, ze si autor stezuje na to, ze jsou spatny. Jedinou stiznost tam vidim pouze na to jejich nasledne telefonovani. Opravte mne, jestli se mylim.
Ja mam s bazarama dobrou zkusenost, podarilo se mi prodat totalne vyhnilyho favorita na 3 kolech, s divnym puvodem a nesrovnalostma v TP za 2000 Kc a ulevit si od ekologicke likvidace :D
|
|
|
Taky mě to tak přišlo, tu nedohodu nebral tragicky, v tom případě stejně věděl do čeho jde a že ho áčka dozajista pěkně oškubou.
K tomu Favoritu -- myslím, že na druhý den stálo naleštěné a stočené o polovinu na place a bazarník hučel do kolouška, jaké je to krásné vozidlo po staré paní co s ním jezdila akorát na nákup a doktorovi ... :-)
|
|
Kdysi jem taky prodával auto v bazaru (Auto Esa) a očekával jsem, jak se na to vrhne 10 bazarniků, všechno prohlídnou a prolezou a pak začne nějaký smlouvání o ceně. Ale hrozně mě to překvapilo, protože autobazarník vypadal, že o ceně měl jasno od chvíle, co to auto viděl z 20-ti metrový vzdálenosti a je mu všechno úplně u prdele. Zkušební jízda trvala asi tak 3 minuty a vůbec s autem nezkoušel žádný vylomeniny, co tady popisoval Drewid, ale jenom tak v klídku objel pár ulic a zamířil zpátky k bazaru. Během tý testovací jízdy snad rychlost nepřesáhla ani 50km/h. Nakonec těsně před vratama do bazaru na mě vybalil cenu. Ta sice byla dost nízká, ale s tim jsem počítal, takže jsem jenom tak zkusil, jestli bych náhodou nějakej litr navíc neusmlouval, ale to byla marná snaha, takže jsem to dost rychle vzdal a souhlasil s jeho návrhem.
Nevim, jestli byl zhulenej, ale on fakt ani neotevřel kapotu, nezkusil, jestli třeba hraje rádio, prostě vůbec nic. Jediný, o co měl starost bylo, abych si radši to auto ještě pořádně prolez, abych si tam nezapomněl nějaký věci.
|
|
|
Obdivuji Vas, Trenere,
hlavne to ze jste "to rychle vzdal", asi ani tu Dolly moc netrenujete ... vidte.
Neduslednych lidicek je plno
LOL
|
|
Více bych za to nedal :)) V áčkách nejsou zase takoví blbci. A že to obratem ruky prodají za 80k Kč je jenom jejich plus. Lituji dalšího majitele, který to po roce trápení neudá ani za mizerných 50k Kč.
Jinak, autore, vyhodit oknem odhadem 120k a koupit past téže značky, no, gratuluji :))))
|
|
... co tu čtu. Lidi, PŘEČETLI jste si ten článek? Autorovi nevadí, že mu nabídli málo, vadí mu, že ho otravovali bezdůvodně!!
Pletete si holinky a hodinky ...
|
|
|
Presne tak, taky mam dojem ze vetsina diskutujicich to skoro necetla... No nic.
Jo, Drewide, kde to auto nakonec vzali??
|
|
|
Hodinky a holinky? Vzdyt je to stejny, oboji se natahuje :-)
|
|
|
Ale keby mu vylozili na drevo 70 litrov, tak by bol spokojny a ziadne telefonaty by sa nekonali. To, ze mu volali, su len ich marketingove tahy a zkusanie, ci dotycneho nezlomia. Nic viacej - staci ich poslat do <|> alebo <.> pripadne tipnut telefon. Chapavi pochopia na prvy krat, ostatni trochu neskor.
Drewid je pre mna ukazkou "vychcanka obycajneho", najskor sa pokusa predat vrak, potom sa stazuje, ze mu volaju a ani sa neprizna, pri akej prilezitosti im nechal telefonne cislo.
|
|
před >5lety totéž, jen o něco dokonaleji.
Neukončil jsem tfspeak pomocí <> a tak následoval další :
"Nevadí, že nám Vašeho mazlíka nechcete prodat, ale zřejmě máte firmu (???) a my bychom rádi od Vás vykoupili ojetá firemní vozidla, protože díky předchozímu kulantnímu jednání ohledně prodeje Vašeho mazlíka (???) si Vám dovolíme zaslat emilem kontaktní formuláříček."
Lákavému hlasu sirény, s lehce erotickým chrapotem, na druhém konci bezšňůrkového a díky mžikové demenci, jsem podlehl a emila vydal. Ach ouvej. Přestože nejsem lékař - autodiagnóza je jasná : DEBIL.
Formuláříček byl zmrdí standard a byl snadno smazán. Bohužel nebylo možné vymazat adresář protistrany. Následky byly jasné. Po několika urgujících emilech, kdy se křivka hladiny asertivity z mé strany asymptoticky přiblížila k nule následoval tf konakt od já.
... "Vy opravdu nechcete prodat váš erár prostřednictvím našich dokonalých služeb?"
"Ne a důrazně žádám abych byl vymazán z Vaší databáze kontaktů."
"Ale proč, když jste byl evidentně tak spokojen s prodejí Vašeho vozu."
"Já Vám něco odprodal ????"
Protistrana (muž) lehce znejistěla, odmlčela se aby pak s novým elánem :"Zajisté, jinak bychom Vás nekontaktovali".
Zkrátím to. I debil jako já dokázal zaplaťpanbů zarazit díky jednomu telefonu, zvýšené hlučnosti a intoleranci veškeré další kontakty, a jak doufám až do navždy.
Jen hlupák může opakovat dvakrát tu samou chybu, a proto nikdy nebudu opakovat pokus o prodej prostřednictvím .- .- .- a nikdy nedám emila,tf nebo adresu bez pohledu do očí příjemce. A nakonec - nigdy neříkej nigdy.
|
|
Diky za clanok a hlavne prispevky :) Mna toto bude cakat za par tyzdnov/mesiacov a tak aspon viem co mam ocakavat a nesnazit sa moc dohadovat o cene ked presne poznam stav svojho auta. Ale zaujimalo by ma kde nakoniec autor to svoje auto predal. Uz len zo zvedavosti :-)
|
|
kdyz mas potrebu takovy vrak prodavat lidem, misto abys ten kram dal sesrotovat a zaplatil recyklaci, chovas se jako hovado ktere prenasi sve naklady na dalsi, z lidi jako jsi ty je mi zle, proto kupuju auta bud nova nebo v zahranici u firemnich prodejcu
a ty si polib ( ).( ) parazite, socko
|
|
|
Prdel vypadá spíš takhle (_._)
|
|
|
Jo aha. Tak diky.
At si polibi treba (')
|
|
|
tohle (_._) je fakt standardizovaná prdel, zajímavější by byla (_°_) nebo (_o_) nebo (_O_), záleží na tom, co mladý pán preferuje :o)))))))))))))))))))))))
|
|
To máš docela štěstí, dostat za popisovaný skorovrak 75000. Když si představím, že si to pak nějaký nešťastník koupí třeba za devadesát, je mi ho líto.
|
|
nevím, pročetl jsem jen první odstavce a je to jasné. Po podvěstěpadesátéosmé to samé, koloušek, bazarista hnusné AAA, ftedíčku a podobné žblebty. Dyť to už, nejen tady bylo fakt tolikrát. Proč tam tedy pořád někdo chodí, snad jen kvůli tomu aby to napsal.
|
|
Při prodeji firemního auta jsem zašel do 3A jenom pro ocenění - kupoval ho zaměstnanec. A já blb jim dal telefon. Zavolali - řek jsem jim, že už kupce mám, tak mi navrhli, ať ho stejně prodám přes ně, že je to PRO NÁS výhodný - dodat jim prodejce i kupce za jejich vejvar ... No posmál jsem se
|
|
|
Chytnu Te za slovo ohledne odhadu z autobazaru. Take zamyslim vyrazovat auto z majetku a nechce se mi platit x tisic Kc za odhad s razitkem. Pro ucelem danove evidence (vynosy z prodeje AUS) je pri mozne pouzit i odhadu autobazaru jak pises. Kolik to prosim stoji a v jake podobe od nich mohu odhad ocekavat? Delaji odhad jen vetsi autobazary (AAA, Auto ESA, EuroCar) nebo i mensi? Mohou mne odmitnout? Diky za info...
|
|
Kámošova příhoda z áček:Jeho Bravo vykazovalo neduhy na podvozku,jel do áček,přišel frajer,kouknul z 20metrů a řekl šedesát.Kámoš nesouhlasil,frajer vytáhl vysílačku,zavolal kolegu,dělali,že se radí a aniž by se podívali blíž,nemluvě o jízdě,či pohledu do motoru nadhodili osmdesát.Tak se dohodli a druhý den tam stála za 115.
|
|
|
tomuhle se říká "turbo metoda" - když autobazarník auto zkoumá ze všech stran a pak se slušně dohodne, tak sice dalšímu člověku prodá auto, s jehož stavem je seznámen, ale ve výsledném efektu má asi poloviční příjem než gauner, co chce jen prachy za provizi a je mu šumák, v jakým je auto stavu, protože používá kvalitně zpracované smlouvy, kde odpovědnost šikovně přenáší přímo z původního prodávajícího na budoucího kupujícího a sobě vytváří prostor pro maximalizaci zisku, protože jediný, co ho zajímá jsou prachy, který z toho vyrejžuje. slušný autobazarník se vyskytuje asi tak často jako slušný taxikář v praze, co nekrade :o))))
jen mě dojímá, kolik lidí si tohle nedá nedohromady a jak malý právní povědomí se v populaci vyskytuje - při obchodu totiž nezáleží na skutečné užitné hodnotě, ale na tom, jak je koncipována smlouva. a dle mého názoru má touhu v bazaru nakoupit hodně zoufalců, kteří tak strašně moc chtějí zakoupit "výhodně" frčák, že podlehnou vlastní slabosti, koupí vrak, co prošel myčkou třeba za sto táců a pak do něj musej nacpat dalších osmdesát, aby vůbec prošli technickou :o)))) no a když si to dám dohromady s klasickou českou povahou, kdy prodávající chce vochcat kupujícího - viz. pokus autora článku a kupující chce vochcat prodávajícího, je logický, že z toho těží autobazarník, který tyto dva protiklady propojí a vochčije oba :o))))))
|
|
|
1. Slušných taxíkářů je v poslední době v Praze poměrně dost, alespoň podle toho, jak to stíhám sledovat při občasných návštěvách.
2. Na projití technickou není třeba investovat osmdesát tisíc do auta, stačí tisícovka jedna, ovšem investovaná do technika na STK. Drobný tip: v jámách pod auty kamery nejsou :-D
|
|
|
myslím, že bys měl zkusit taxi třeba ze staromáku nebo z václaváku, tam budou doteď panovat starý pořádky. jo a taky před kotvou stával taxi - bílej mercedes s megatlustým cikánem, kterej okradl bez skurpulí každýho, kdo k němu "omylem" nasednul a včas nevystoupil.
co se týká technický, neměl jsem na mysli "osobní motivaci" zmrda, kterej bere úplatky na STK, ale bezpečnou jízdu autem a ne vrakem, kterýmu můžou kdykoli selhat brzdy, zlomí se poloosa nebo mu rupne servo ve volantu - odsírají to zbytečně nevinný.
|
|
|
No já taxíky zásadně volám telefonem. Chytit ho na ulici bych si v Praze raději netroufal. I když dnes ráno mne pěkně nakrkli i cabbies v Londýně...
Já vím, co jsi měl na mysli a souhlasím. Jen se obávám, že někdo, kdo s bídou schrastí 100k a za ně nakoupí auto s tím, že ho nejvíc zajímá jestli má klimu a je na hlínách, na to bude koukat trochu jinak :-(
|
|
|
no, to s tím autem jsi měl adresovat drewidovi - přesně jsi popsal jeho pohnutky :o)) já se ale nejvíc bavím pozorováním vraků, co mají dotuněný výfucky - podle toho se pozná extrovní kretén. čím větší vrak, tím víc upilovaný nárazník a v něm aspoň trojice megachromových výfucků a když se mrkneš pod auto, vidíš, jak jsou přišroubovaný ke zrezivělý trubce vod lešení :o)))) některý modely s obashem okolo 1l. by zřejmě to enromní množství vzduchu přes sériově dodávaný výfuck neodvedli a nemělo by to ten vodpich woe :o)
|
|
|
No ty výfuky občas opravdu stojí zda to. My u nás v NL máme v ulici jednoho maníka s moc pěkně udělaným BMW, tuším M3. Auto ve skvělém stavu, perfektní interiér, opravdu pečlivě udržované... Žádný tuzing, tedy ovšem až na koncovku výfuku. Naprosto to nechápu, ta roura má snad 15cm v průměru a debilně by vypadala i na typickém českém (či marokánském) votuzidle. Na tom krásném bavorákovi je to o to větší pecka.
|
|
|
Některý vejfuky jsou dobrý tak akorát na to aby si kolemjdoucí o ně rozříz nohu (fakt se stalo).
|
|
|
v praze taxík od velkých firem (aaa, profi, sedop, city, dimo atd.), kterej se zavolá přes centrálu telefonem bude na 95 % v pohodě, semtam nějakej zkusí mírně zaturbit (naposledy se mi stalo v roce 2005), ale už se dneska bojej, protože firma pro kterou jezděj je v případě sporu se zákazníkem krýt nebude, a vzdálenosti jsou měřený (dokonce to maj některý i na netu, kolik by ta cesta měla asi tak zhruba stát).
taxíky chycený na ulici nemůžu posoudit, protože jsem nikdy s žádným takovým nejel.
|
|
|
Jo jo, v práci používáme SEDOP a ten má auta vybvená online sledováním, takže se dá vždy dohledat, kudy taxík jel a dopočítat, kolik to správně mělo stát. V takové situaci by se o nějaký podvod pokoušel jen totální kretén, kterému na práci vůbec nezáleží.
Soukromě si občas zavolám AAA - tam je sice trochu sázka do loterie úroveň auta, ale lepší se to a vyložené šmejdy také už nějakou dobu nemají.
|
|
|
Proč by se na to díval z blízka ? proč by pod to lezl, nebo otevíral kapotu ??? Koloušel uvidí z blízka to co on z dálky a když se podívá na to ostatním, tak tomu nerozumí. Záleží JEN na tom, jak to vypadá a co je to za auto a rok.
|
|
...lituju toho troubu, co za tu tu tvoji vranu vysypal tak 100kl!!!!
|
|
Nikde v článku jsem se nedočetl, kde vzali ti zmrdi a hulibrčky z megazmrdskýho veletriplaaaaaabazaru autorovo mobiní Nummer, když považoval jednání s bazarním Expertem za ukončené. Kdyby jim ho sám dobrovolně nevydal, nemohli by ho hardcore zmrdohulibyznysmeni prudit a iritovat. Že by ho panu zmrdoexpertovi zanechal Drewid v naději, že si to snad zmrdomanager rozmyslí a za onen "nebezpečný vrak" (označení samotného autora) přece jen něco přidá? Když je so ein Dummkopf, tak ať se pak nediví následkům, telefonující hulilady jen dělala svůj zmrdobyznys. P.S. Doufám, že jsem se svým slovníkem strefil do vkusu autorů článků z poslední doby. Normálně tak nemluvím, lebo by se mi zkřivila huba.
|
|
|
Ano,to je přesné.Také už mne tady tento se příliš rozmáhající slovník nějak se..,tedy obtěžuje a nudí..
|
|
Jo, dost přesný popis, jak to v TriplechA chodí. Mám podobnou zkušenost z dob patrně dřívějších - nebyly ještě kozaté ladies on phone - s boreckostí tzv. přejímacích techniků a spol. Rozumný člověk prchá obloukem! Ovšem Jágr, jako jedna z reklamních figur, je zřejmě s jejich přístupem spokojen :-)).
|
|
Davam za 1.
Alespon je videt jak o co v bazarech kraci...
|
|
v kterém autobazaru jste uspěl, ať vím, kde nekupovat auto?
|
|
já z autorem souhlasím,udělal to správně,nic nezatajoval a ten kdo jsi jde pro auto do AAA hold musí počítat s tím že to auto bude šrot
|
|
... s áčky je pozitivní - z minulého týdne. Na prodej Fiesta 10 let stará, sice vybavená, ale volant se klepal při brzdění, dost všelijakých drobných vad, technik v Táboře ji oblez, projel, srazil mi z požadované ceny 6000, protože našel neklamné známky, že byla bouraná (byla dovezená z D), proplatili v hotovosti a bylo. Jenání vstřícné, rychlé, profesionální.
|
|
ale jedno leto jsem si privydelaval vozenim aut z jednoho bazaru do druheho. Vzdycky se to nalestilo, na zrezle disky se placly poklice, derava podlaha se zakryla kobereckem. Co vam budu povidat, celkove jsem stehoval asi mezi 4mi bazary a vsude to fungovalo stejne, sice jsem se nekdy hezky projel necim silnejsim, ale treba prevazet favorita, o kterem mi bylo receno, ze ma vule v rizeni, navic tlacil cas, takze jsem musel jet aslespon 120 a pak zjistit, ze je tahlo rizeni pripevneno stahovaci paskou... Formovani cen bylo stejne, privezlo se to za 50 000 Kc, v prvnim bazaru to stalo odstavene za 75 000 Kc, nalestilo se to, mozna se dala nova baterka, aby to alespon nastartovalo a druhy den to stalo nalestene primo u vchodu za 120 000 Kc.
|
|
hele a kde a komu ta firma ty auta vlastne prodava a od koho je kupuje, kdyz je to tam vsechno tak priserne nahovno? nebo si ten obrat 10mld. rocne vycucaj z prstu? jak je mozny ze se v prumeru za den jen v CR vykoupi 300 aut a zhruba stejnej pocet se proda? no to mi teda fakt neni jasny...
dal mi neni jasny jak je mozny, ze takhle nepopularni a spolecensky neprijatelna firma mohla za posledni roky expandovat do 4 dalsich zemi?
podle myho nazoru jejich povest plyne z jednoduchy skutecnosti, ze nespokojenej zakaznik to rozhlasi 20 dalsim lidem, kdezto spokojenej zakaznik to nerekne snad ani jednomu.
tak a ted se zkusime hezky zamyslet nad podstatou sdelovani vykupni ceny po telefonu: Franta vola do AAA (a samozrejme zkusi zavolat i do ESA a podobne) ze chce prodat felicii a chce za ni 80tis, pricemz trzni cena je v prumeru rekneme 79tis. Kdyby mu po telefonu AAA ferove rekli, ze mu daj v realu asi 65 az 70 - a pritom ESA po telefonu nabidli "zarucenejch" 80, tak kam asi franta pojede? no do AAA asi ne - to by byl blbej. a o tom to je, kdyz uz je clovek tak hloupej ze chce vedet "presnou" cenu auta po telefonu - pricemz stav popise slovy "jenom par skrabancu a oderek z parkovani", tak se nelze divit, ze snad vsechny bazary radsi po telefonu slibej zakaznikovi cokoliv chce, hlavne at prijede bez vahani k nim, a na miste se pak uvidi co z toho vyleze a jak to auto bude vypadat. kdyz je pak felicie odrena, shnila a hnusna - vyusti to v realu v nabidnu "do 40 a vic ani korunu pane".
a co se tyce telefonatu - k tomu bych rek asi tolik, ze nezajem lze vysvetlit strucne, jasne a i slusne. proste reknu "uz jsem to prodal, bohuzel, diky za zajem a nashle".
|
|
|
K posledni vete - proc povazujes lez za slusnost? Slusne je jednou rici, at uz nevolaji, a od nich by pak slusnost byla znovu nevolat.
|
|
já se takhle nechal nachytat na švestkách minulý měsíc,kdy si žena vyhlédla "nové" auto,bohužel v Áčkách... A to jsem si myslel že jsem připraven. Protiúčtem jsem nabízel svůj vůz,který mi ocenili o 10tis míň než jsem byl ještě schopen akceptovat,vyhlédnutý vůz,pro který mě štvali přes půl republiky v neděli večer nakonec ani nebyl pojízdný!! No prostě děs a hrůza,navíc jsem zkusil jen zeptat na možnost splátek,kdybych nechtěl dát hotovost-výsledkem byly splátky (od Č.S) proti kterým je půjčka od Providentu záležitostí skoro zadarmo... atd,dalo to na dlooouhý mejl,který jsem poslal pár známým,kteří také chtěli "výhodně nakoupit u profesionálů". Nechápu kde berou ty stovky spokojených zákazníků.
|
|
Nejak nerozumim kritice Drewidova chovani - on prece popisuje to, ze ho otravovali po telefonu (plus zajimavou technickou prohlidku pred tvorbou ceny). Ale rozhodne nevim, proc by jim mel poskytovat sam od sebe kompletni technickou zpravu o vozidle, myslim, ze je to vec 3A. Cloveka, ktery to pak koupi za 115 bych neoznacoval za chudaka, ale navstevnika z jine planety, ktery o realiich bazaru v CR nic netusi. Mozna se pletu, ale myslel jsem si, ze pri navsteve bazaru za ucelem koupe je asistence sprateleneho automechanika samozrejmosti.
|
|
Ahoj,
ziji dlouhodobe v zahranici (EU) a pouzivam zde svuj vuz registrovany v Cechach. Rozhodl jsem se pro koupi jineho auto a soucasne tady chci stare prodat tak, abych uz s nim nemusel zpet do Cech. Nemate nekdo odkaz nebo informaci, jak takovy prodej probiha? Na webu jsem to nenasel.
Diky.
|
|
no drewide prodavat takovou mrdku do bazaru je i od tebe svinarna a jsi pekny pako stejne jako aaa.... ze se nestydis, takovy auto prodavat... mozna tak na vrakac
|
|
|
Přidat nový komentář
Zobraz článek Prodáváme u TripleA
|