|
Dobrý,ale zákon zpožděného autobusu:
Čekáme-li na zastávce a autobus má zpoždění, vynoří se v tom okamžiku, kdy si zapálíme cigaretu,neplatí vždy.
Pokud cigaretu zapálíme za účelem přivolání onoho autobusu,tak nic nepřijede.
|
|
|
V takovém případě je třeba jít se do křoví vyčůrat. Pak přijede zaručeně.
|
|
|
v případě když nezabere ani to,tak snad nejlépe v tom křoví souložit.to je poslední šance.
|
|
|
Haló občane, co děláte v tom křoví?
Já tady, ... ehm, ... souložím.
Ukažte mi občanku!
Marie, nevíš, kde mám občanku?
Jo tak vy jste tam DVA?!
|
|
Nejvyšší povolená rychlost nemá na značce napsanou jednotku, ale jen číslo. Navíc km je jednotka délky, nikoliv rychlosti. Ke zbytku se snad ani nemá cenu vyjadřovat...
|
|
|
Ty "km" mě také zarazily. Ostatní jsou celkem hodně suché až na Dieselovo zjištění (zde mám podezření že není z autorovy hlavy), patologovo pravidlo (dtto) a sankční poznatek (zřejmě původní). Chtělo by to lepší formulace, v tom je skutečná síla Murphyho zákonů.
Přidám svou trošku do mlýna
Poznatek frustrovaného domorodce
Když jedeš tak aby ti přesně padla zelená, vždycky se najde nějaký chytrák který tě předjede, pak překvapivě zastaví na červené a než se znovu rozjede, donutí tě zastavit též.
|
|
|
Asi tak. Prostě tomu chybí ta lehkost, švih a vtip, které má originální Murphy. Tohle je těžce vypocené...
Taky zkusím něco:
Silnice v protisměru je naprosto prázdná až do okamžiku, kdy dojedete pomalý kamion.
Veškerá rychlostní omezení před zatáčkami jsou dimenzována na auta s rozjetou geometrií na sjetých diagonálkách za deště/mrazu. Naopak rychlostní omezení před nerovnostmi jsou dimenzována na solidní obrněný transportér.
|
|
K těm nočním semaforům: Když pojedete městem přesně nejvyšší možnou povolenou rychlostí, nechají všude zelenou... pokud jedete rychle, hodí tam schválně červenou, abyste nejeli jako dobytci.. :-) tak to je, murphy nepmurphy
|
|
|
Houby s octem. Pada cervena, at jedete 30, 40, 50 nebo 60. Vyjimkou je mozna Evropska, ale tim to konci.
|
|
|
V ČB si můžeš noční červené semafory přepínat na zelenou bliknutím dálkových světel. Minimálně v ulici Na Dlouhé louce...
|
|
|
U nás v Praze to funguje na všech semaforech, v jakoukoliv hodinu. Pokud se k semaforu blíží auta z více směrů, zelená padne tam, kde svítí dálkovými světly víc aut. Zkuste to někdy :-)
|
|
|
Některé semafory mají jinou vychytávku: v noci na nich svítí neustále červená a ve chvíli, kdy se blíží auto, naskočí zelená tak, aby auto jedoucí 50 km/h mohlo projet +/- plynule.
Myslím, že tak v noci fungují i některé semafory pro chodce, jinak ovládané tlačítkem.
|
|
|
na já samo neměl na mysli, malý semaforky někde na sídláku, ale ty veliký na hlavních tazích...magistrála, Evropská, výpadovky.... (ty velký semafory co maj kryty proti kyselejm dešťům a jsou vidět už od 4 km... :-DDDD)
|
|
|
muzes jet jak chces, stejne tam padne cervena, a to i na semaforech vyhrazenych pro prechazeni chodcu a ovladanych cudlikem (Hypernova Chodov ve 3 rano... )
|
|
|
Jo jo, tyhle dvoje semafory za sebou jsou k vzteku, dělám tam za rohem a jezdím přes ně minimálně dvakrát denně, obvykle i o víkendu a v noci. Po tom, co "náhodně" (když se blíží auto) na asi 2 vteřiny padne červená a zpátky zelená,může chodec mačkat tlačítko do zmagoření a má stejně smůlu. Zatím se mi podařilo vykoukat akorát to, že to reaguje buď na rychlost a při jejím překročení padne červená (a že se na tý rovnince bez chodníků mezi trávníkem a lesem obvykle jezdá svižně) a nebo padne červená automaticky s blížícím se autem-pokud jede 50km/h, stačí zas padnout zelená, pokud jede rychlejc, musí brzdit a čekat na zelenou. Okolo 70-80km/h to ale vychází tak,že pokud 50m před semaforem padá červená, při jeho průjezdu už je tam zas oranžová... :-) Ovšem kdo to tam nezná, spolehlivě stihne zastavit a zas se roujet z nuly a vytvořit za sebou štrůdl:-(
|
|
|
No, u nás v Pilsen je to tak, že pokud jedete skutečných 50 (cca 58 na tachometru) nebo míň, téměř vždycky dojedete na červenou (říkám tomu "červená vlna"). Mám vyzkoušený, že zelená vlna funguje při rychlosti cca 80-90 :-( (ale jezdím tak velmi málokdy, takže dodržuju červenou vlnu). Myslím že to takhle je schválně kvůlivá nasrání řidičů.
|
|
...připadá mi to jako destilát vážně míněných stesků vohnouta nad pivem u umakartového stolu periferní nálevny, které byly někým chytřejším přetaveny do podoby "jakovtipných" zákonů.
Mě osobně na tom teda nepřišlo vtipného zhola nic...a to si nemyslím, že jsem natolik ješitný, že bych se nedokázal zasmát na svůj účet. Jen prostě pořád vidím toho lempla, kterej postává na chodníku a vyměňuje si své jednoduché pocity z dopravní situace s ostatními podobnými debily.
Taky z toho cejtím trochu havlismu (to není pochvala!), neboť všechny popsané jevy jsem viděl i na západ i na východ od našich hranic...a navíc - poslední kamion, který jsem potkal dnes ráno, jak předjíždí o kilometr pomaleji jedoucího kolegu, měl německou SPZ...a ve 140 mě s rozdílem minimálně 40kmh předjel Opel Vectra s vídeňskou značkou. Asi chyba v pozorování, ne...autore?
Blíže to rozebírat nebudu, protože věcná kritika by byla delší než "článek". Jen by mě zajímaly důvody kvůli kterým se autor rozhodl nosit tímhle nešťastným způsobem dříví do lesa.
|
|
|
ve 140ti? tos jel na trojku, ne? :-D
(jinak nevšímáš si taky nějakýho podivnýho vývoje stálých ikon na motorkari.cz? VlaHa, Horneťák... dycky s nima byla sranda a nejdnou jen rejou a rejou a rejou a nasiraj vsechny okolo a za kazdou cenu....
|
|
|
Jel jsem autem na pětku...a na motorce po dálnici jezdím od 100 km/h na šestku. Na co to honit, když se jede jen rovně, ne? 8o)
V diskusi na motorkari.czjsemnebyl asi tak 2,5 roku, takže nemůžu sloužit. Niknejmy VlaHa a Horneťák si pamatuju. Jejich radikalizace je možná dána tím, že jak nasbírali zkušnosti, začali jim vadit neznalí debilové, kteří ovšem rádi rozdíejí rady. Dalším stupněm je neúčast v tamní diskusi. Nebyli by ani první ani poslední.
|
|
Slyšel jsem to ještě jinak, je to taky moc pěkný hlavně z pohledu tzv. "matfyzáků":
do autobusu se vejde vždycky n+1 lidí :-D
obojí to zcela vystihuje cestování MHD ve špičkách (tj. do práce a z práce), takže si díky moudrosti provozovatelů této doslovně "hromadné dopravy" tuto zkušenost milerád odpouštím a jezdím radši autem.
|
|
Pěkná volovina... Tohle bych čekal všude jinde jen ne tady.
|
|
Teda porodit něco takovýho...to muselo ale bolet.......
|
|
Moc vtipné, hlavně Mladičův teorém... co navrhujete? řidičák od 21? 25? Bude to lepší, přijde vám nevyježděný 25letý řidič bezpečnější než 18letý?
|
|
|
> co navrhujete?
Stávající idiotský systém zrušit kompletně.
Stát do toho nemá co mluvit.
O tom, kdy člověk smí vzít auto "mezi lidi", rozhodují jeho rodiče.
|
|
|
Bingo!
S přihlédnutím ke svým zkušenostem prosazuji, že rodiče do toho nemají co mluvit, zejména dokáží-li někteří dát potomku výchovu pouze pramizernou.
Kdy vezmu auto "mezi lidi", jsem rozhodl já sám. Prostě jsem si zaplatil kurs, složil zkoušky, koupil automobil a vzal ho mezi lidi. Bylo mi tehdy 22 let, ale byl jsem svobodným člověkem.
Nikdy bych nepřipustil, abych byl závislý na automobilu rodičů nebo na jejich rozhodování, kdy a kam smím nebo nesmím brát auto.
A tak to má být.
|
|
|
V tomto pripade by se jednalo podle pravidla "pokud zijes pod mou strechou, budes taky zit podle mych pravidel", tedy ne, ze by si padesatnik chodil do domova duchodcu pro povoleni od starecku, aby si smel zajet na nakup, ale proste pokud by to bylo jeste dite, tak podobne, ako mu rodice budou rikat kam az smi na kole jet, tak take reknou, zda uz smi za volant.
|
|
|
A co to tedy upgradovat až na dřeň? Tedy v okamžiku, kdy dítě dokáže rozbít hubu svým rodičům a stává se tedy vlastníkem jejich majetku, rozhoduje v domě ono?
|
|
|
Pokud je toto jejich rodinny zvyk, tak proc ne? U nas to uz po mnoho generaci funguje jinak, ale kdyz si nejaka rodina chce rozbijet huby, prosim.
Neni duvod, aby do toho kecal stat se svou direktivou 15/16/17/18/21
|
|
|
Zajímavé je, že se to v mnoha rodinách děje, avšak v rovině duchovní.
Dítě nejprve ovládá rodiče a rozhoduje o dění v rodině pudově, brzy zjistí svou sílu a rozhoduje cíleně, pouhým slovem nebo pohledem.
|
|
Doplnil bych Počasov pravidlo o mentální deficit lidoopa za volantem.
|
|
Phillipsův zákon 4x4:
Pohon na všechna čtyři kola prostě znamená, že uvíznete na hůře přístupných místech
|
|
|