|
Hilton nema vlastni taxiky, ty cerny Superbecky patrej externi spolecnosti. wwwinfo.mfcr.cz/cgi-bin/ares/darv_or.cgi?ICO=25698052&odp=html&jazyk=cz&xml=true
Vrchni debil se jmenuje Sulak. Tomu neco vykladat vubec nema vyznam, je to arogantni parchant bez spetky slusneho chovani. Nicmene zkusim sehnat telefon, abyste mu mohli vynadat :-)
Ridici jsou v podstate zoufalci, museji platit 2000 denne za auto a parkovaci misto, takze pro jejich silene jizdy po praze maji docela dobre duvody. To je samozrejme neomlouva, jen abyste vedeli, jak to funguje.
|
|
|
Tak uz jsem to nasel.
Sulakove jsou dva, starsi ma cislo 606921206, mladsi 776153767.
Ten starsi je pako, se kterym se vubec neda mluvit. Mladsi je mensi pako, ale taky zadny gentleman.
|
|
|
Vzledem k tomu, že se mi moc libí články, a jsou psány přesně v duchu, jak by si to každý řekl jen sám pro sebe, chtěl bych poprosit i o článek právě na ony jmenované VISA taxíky z letiště, neboť myslím, že každý by si na jejich hlavy rezervoval alespoň jednu kulku z pistole už jen při pohledu na ně a při některých jejich výmyslech (protože to co oni dokážou na silnici vymyslet to by svou hlavou nevymyslel ani bezhlavý jezdec) by si každý přál sedět ve stíhači s plnou náloží zbraní s jediným cílem -> VW Passat s logem VISA na dveřích.:-)
|
|
Nevím jak známkovat, ale většina článků u mne sklízí vysoké hodnocení.
|
|
Text tohoto komentáře byl vymazán, jelikož porušoval publikační pravidla.
|
|
|
Tady není prostor na debilní, opakuji DEBILNÍ, vyřizování si osobních účtů a urážení dalších osob. To si, Tibutrone, zařizuj v hospodě nebo kde, ale tady ne. Smazáno.
|
|
...neni on tam nahodou prechod a semafory? Pak bych tu maminku docela chapal, protoze onen podchod ze strany VN je tak trochu barierovy a cesta s kocarkem velmi prudna.
|
|
|
No ja teda ne. Kocarek nekocarek, podchod nepodchod to nikoho neomlouva vbihat na cervenou do ulice. Idealne mimo prechod a zpoza tramvaje.
|
|
|
A to jste vycetl kde? Nikde se nepise, ze to bylo na cervenou, nikde se nepise, ze to bylo mimo prechod (ostatne - mimo prechod na cervenou? to se dela jak?), a nikde se nepise, ze zpoza tramvaje, ktera po magistrale navic nejezdi.
|
|
|
UVEDENI NA PRAVOU MIRU:
Ta krava blba prebihala na urovni pripojovaciho pruhu z vaclavaku, tedy na opacne strane nez jsou semafory. Vsichni jsme to nastesti ubrzdili, ale nafackoval bych ji jeste ted...
|
|
|
|
Pravda, nikde jsem to nevycetl. Ale silne pochybuju ze se nekdo bude rozcilovat nad zenskou tlacici kocarek pres prechod kde ji sviti zelena.
Navic to co jsem popsal je vlastni zazitek.
|
|
|
Souhlas. Ale taky jsem uz zazil, jak ridici se svatou kravou "plynulosti" v ocich hudraji nad pouzivanym prechodem, kdyz nekde pobliz je podchod/nadchod. Prave s kocarkem je casto takova moznost k nicemu.
|
|
Jezdim po Praze uz par let a mohu v klidu rici - cim vice jezdim jako prase, tim vice zapadam do bezneho provozu! (A tim bohuzel daleko zretelneji "zakopavam" o jedince, co jezdi slusne.) Jestli mas z volantu a poradneho chaosu strach ..... vis, co? MHD rulezzzz
|
|
|
Nic vic bych ti BADAXi nepral, nez za kazdou zpusobenou nehodu zlamane vsechny koncetiny. Trebe se casem naucis jezdit. A pokud jezdis ohleduplne tak se te to netyka. Kdyz vsichni budou krast tak to preci jeste neznamena ze ja taky.
|
|
|
Co se takhle vratit zpatky do kolchozu, chlapce?
|
|
Text tohoto komentáře byl vymazán, jelikož porušoval publikační pravidla.
|
|
|
Přesně tak. Zatímco pěší zóny se dají větší či menší oklikou objet bez nutnosti je křižovat, obejít silnici jaksi nejde.
Navíc pokud kolona aut popojíždí, tak chodec, který mezi ní kličkuje prakticky nikoho nezdržuje. Nebo by bylo lepší aby si sedl do auta a přidal se ke koloně ? Většina lidí auto má.
Asociace k pěší zóně.
Onehdá jsem v Praze na Černém mostě viděl zmrda, co seděl v autě s nápisem taxi, co málem vjel autem až na perón do metra (stál tak 2 metry od dvěří) - na pěší zóně. Docela překážel. Měl jsme zrovna v kapse foťák a tak sem udělal pár fotek (za několik dnů jsem to smazal). Vypadl celkem rychle. Poučení. Zmrdy je dobré při konání veřejných zmrdstev fotit. Nikdy nemužou vědět, kam se ty fotky mužou dostat. V dnešní době digiťáků stačí chtít ...
|
|
|
Tak pozor, opatrne s temi zmrdy! Taxi je soucasti verejne dopravy (dopravni obsluha) a na pesi zonu pochopitelne pristup ma, pokud tam zacina/konci cesta zakaznika. Jak jinak byste se dostal treba ze zlomenou nohou do institituce kdesi uprostred pesi zony?
|
|
|
Možná ty debile nemáš křídla, ale aspoň základní slušnost by ti neškodila. Smazáno. A už sem zmrde nic nepiš.
|
|
|
hmm jazyk odpovedi byl volen jazyku clanku
mozna by bylo lepsi
"protoze kurwa nemame kridla"
nicmene je to asi prast jako uhod, protoze chodci evidentne nemaji lidska prava
|
|
Jestli to čtete, tak to napsal jinej Tomáš Němec, to je vám doufám jasný.
|
|
|
Jestli to čtete, tak to napsal jinej Tomáš Němec, než ten Tomáš Němec, kterej napsal ten příspěvek, kterej je nad timhle. To je vám doufám jasný.
|
|
|
Je mi to jasné, ten co to psal má hodně divný měřítka. A zvlášť na sebe a zvlášť pro ty druhé. No, alespoň se stydí.
|
|
S autorem v mnohém souhlasím. Experti od Hiltonu dělají se svými Superby kousky, kdy jedinou rozumnou odpovědí se jeví Tatra dostatečně naložená pískem. To, že mají těžké živobytí je neomlouvá. Já také nevraždím okolojedoucí jen kvůli tomu, že si musím vydělat na nájemné a jídlo.
Matky s kočárkem... nevím, co to dotyčné dámy napadá, ale velmi oblíbené je také vykouknout do silnice způsobem, že nejprve vstrčí celý kočárek do silnice a teprve následně se rozhlíží, jestli něco nejede... pernou chvilku mi dotyčné dámy připravily letos třikrát.
A oblíbené téma- vidláci v Praze. To, že je Vás tu pomalu víc než "áček" Vás neopravňuje k tomu, dělat to, co tu děláte. Když už se serete do Prahy, zabíráte nám pracovní místa, parkovací místa a byty, tak sakra aspoň nejezděte jako v poli. Přikázané směry jízdy, přednosti v jízdě, a semafory mají svůj význam. Omlouvám se těm několika málo, kteří jezdí způsobem, že hluboce smekám. Bohužel jich je poskrovnu :o((
|
|
|
A oblíbené téma- vidláci v Praze:
Promluvil z Tebe nějaký komplex. Pominu pláč nad zabíráním všeho ve stověžaté matičce a připomenu známý fakt, že "áčko" mimo Prahu se pozná taky velice snadno a to ještě před pohledem na RZ. Jsem ten vidlák co Ti zabral práci, jedno parkovací místo a byt. Jezdit se ale snažím slušně (tedy pokud je naděje, že se takovým způsobem dostanu tam, kam chci). Omlouvám se všem "áčkům", které se mimo Prahu poznají až podle RZ. Bohužel je jich poskrovnu.
|
|
|
Neodsuzujte prosím mimopražské řidiče za to, jak po Praze jezdí. Projel jsem toho autem už docela dost a nepoznal jsem jsem město, které by bylo hůře značené než Praha (pohyboval jsem se zatím jen po EU + CH + HR).
Takže člověk, který Prahu nezná, je beznadějně ztracen. Buďme proto k nim schovívaví, prosím. Nedávno jsem potkal dva mladé Poláky v Maluchovi u Plaveckého stadionu v Podolí. Jak se tam při cestě od Hradce na Plzeň dostali, ví Bůh...
|
|
|
Tak to jste, milý pane kolego, ještě nebyl v Pardubicích :-) nebo v Lyonu, když už mluvíme o té Evropě.
A nebylo to náhodou tak, že si chtěli zaplavat?
Kromě toho, značné procento Aček mimo Prahu jsou právě přistěhovalci z venkova se služebáky. Např. v Brně tvoří zhruba polovinu všech Aček která se tam pohybují. Stačí se jim podívat na kufr. Píšou tam velikýma bukvama "Nésu cajzl", aby jim to soukmenovci zpod Špilasu nerozmlátili dlažební kostkou ve spravedlivém vzteku na to, co doma s přespolní RZkou vyvádějí za zvěrstva.
|
|
|
Lyon je teda fakt svinstvo nad svinctvo. Praha teď už se značenim ujde...
|
|
|
Chm, zajed si nekdy do Štrasburku, nebo do Aten, ty jsou tak protkany jadnosmerkama, ze tam muzes bloudit treba celej TEJDEN :D
|
|
|
Štrasburk znám docela dobře. Není tam problém jezdit. Bloudit se dá jen chvilku, to město je menší jak Brno.
|
|
|
Variantne Maribor. Kdo tam prijede poprve, taky jede jinam, nez chtel...
|
|
|
Krásný příspěvek o inteligenci, toleranci ... Jenom - nepatří náhodou k článku "Mí Brňané mi nerozumějí" ?
|
|
|
Nepatří. Byla to reakce na komentáře ohledně "nás pražáků". Stejně jako není brňák jako brňák, není ani pražák jako pražák. A posuzuje se to vždycky podle nehoršího reprezentanta potkaného na silnici.
|
|
|
Jasný. Nevím proč, ale když jsem to četl, tak mi to přišlo, jako by to psal někdo z Brna. Asi to byla nějaká podvědomá reakce po "přeskočení"z "Mí Brňané .." sem.
Přestože oba (všichni tady) mluvíme stejným jazykem, každý z nás si přečtenou větu vyloží jinak. Ať už vlivem momentální nálady, životních zkušeností ...
Apropó, na některé výrazy mám alergii. Nevím proč mě někdo může normálně označovat jako "gadžo", když já bych mu (nevím proč) neměl říkat "cikán". Vadí mi, když mám pro někoho být (Vámi jen zmiňovaný) "cajzl", třeba i proto, že ve své reklamě na "Staropatoky" toto označení používají ve vyloženě hanlivém spojení. Nevíte o nějakém vhodném názvu pro "občany druhého názorového směru" (Brňáky a spol.), abych je nemusel nazývat např. "ču..ci" ? Něco jako když místo "cikán" řeknu třeba "indočech" ?
|
|
|
|
Nikdy jsem neměl potřebu takovou nadávku vymyslet, takže božuhell nemůžu sloužit. Vystačím si s obecně použitelným "vulkanizovaným troglodytem", neboli gumovým šimpanzem.
|
|
|
Onehdá jsem se dověděl, že "rom" znamená v překladu do češtiny "člověk". Za použití elemetární logiky by to znamenalo, že všichni NEcikáni (ve smyslu osoby jiné nežli cikánské národnosti / příslušnosti k tomuto etniku, a v jiném smyslu výraz "cikán" nepoužívám) neboli NEromové nejsou lidmi, nýbrž jakýmisi PODlidmi. A to už je tvrzení směřující k útlaku a potlačování práv a důstojnosti jiné národnosti, tedy trestný čin jak ledovec.
|
|
|
Ještě jste zapoměl na variantu s NADlidmi. To mně ovšem připomíná souvislosti s 3. říší... tak mně napadá, ža když nejsem cikán, tak vlastně patřím do cirkusu nebo do basy:)
|
|
|
Nezapomněl. Ptal jsem se na to, a odpovědí mi bylo že nic nad člověkem není. Takže co není rom, je méněcenné.
|
|
|
Nojo taky jsem potrefena husa, ale tohle je vtipne:
" Přikázané směry jízdy, přednosti v jízdě, a semafory mají svůj význam."
Pro Prazaka (pod pojmem "prazak" rozumej to same co ve stejne diskusi pod pojmem "vidlak") maji vsechny tyhle veci jeden jediny vyznam: vyuzij je tak, aby ses za i za cenu nejvetsich prasaren dostal pred ostatni, dodrzujici predpisy.
Jeden priklad z minuleho tydne:
Ofrout se znackou xAx xxxx najel ve fronte pred semafory na Harfe na tramvajovy pas, po nem zleva predjel kolonu, na krizovatce to na cervenou napalil doprava a odjel vitezne nekam na Prosek. Prasarny tohohle typu jsem nikdy nevidel delat jina auta nez A.
A jeje, to zas bude flamewar.
|
|
|
A co? Vjede na tramvajovy pas, koukne jestli nic nejede, slapne ctyrlitru na plyn a je v tahu... Pokud pri tom nikoho neomezi ani neohrozi, proc ne.
BTW moje auto nema prazskou znacku ;-)
|
|
|
Proč ne? Protože je to PRASÁRNA!!! Kdyby tak jezdili všichni, asi by to nešlo. Takové bezohledné vychcánky bych trestal hoodně vyskókou pokutou. Tak vysokou, že by si to příště rozmysleli. Nezáleží na tom, jestli má značku xAx, xBx...xZx....
|
|
|
Kdyby tak jezdili všichni, byla by zácpa na kolejích a já bych konečně normálně projel po silnici :-)))
|
|
|
tak tenhle prispevek se mi snad zda. to je jako kdybych na ulici vytahl pistoli a vystrelil. a kdybych nekoho sejmul, tak bych se hajil tim, ze to byla nahoda.
nemit starost o cizi zivoty a majetek, tak bych s chuti videl, jak mu ten jeho ctyrlitr drti partunova rozjeta tramvaj. a nejlepe z boku u ridice :-/
|
|
|
:o) Mno vtipné to možná je. Ale ač už jsme pověstní svým způsobem jízdy, naprostá většina kroků je předvídatelných. Nemám teď na mysli vyslovená prasata, ale pouze ty, co využívají nedostatků jiných. Pokud mě na cestě do práce někdo ohrozí, v 60% případů má RZ s "eskem", v 20% s "céčkem" a v 10% je to "krajan" se služební oktávkou. Nejsem žádná moralizující hvězda, ale je to z principu, že pokud danou cestu jezdí člověk 10x týdně, tak zřejmě ji má zažitou výrazně jinak než náhodný jezdec.
ad pražák v jiném městě: pravdou je, že člověk zvyklý na věčně přecpané silnice zvládá dopravní problémy v menších městech poněkud rychleji než místní, kteří jsou tudíž právem naštvaní, když kvůli svým pomalým reakcím ztratí své vyzískané pozice.
A když už jsme u těch "pražáků". Pokud udělám letmou analýzu lidí v kanceláři, tak z 6 lidí je 1 z Ostravy, 1 kus od Břeclavi, 2 z Brna a 2 místní. Ostravský i Břeclavský chachar mají k dispozici služební vozy s "áčkama" včetně možnosti jezdit na víkend domů.
Jinak co se týká značení v Praze. Nevím, co byste si představovali, ale pokud víte alespoň orientačně kam chcete jet, dá se jím řídit. A na druhou stranu, pokud máte opravdu obavy z cesty, jsou tu parkoviště P+R, kam můžete své vehikly odstavit a dále cestovat MHD.
Pokud bude buranizace Prahy postupovat tímto stylem, tak za 20 let "pražáci" budou rozmístěni po celém širém kraji, zatímco "naplaveniny" se ani za tu dobu nezbaví svého moravského přízvuku. Chápu, že pracovních míst není dostatek, ale člověk by očekával stahování se do blízkých velkých měst... Ale co tu dělají moraváci?? Že by pěstovali víno jsem si nevšiml a když všude prosazují, jak to jejich Brno je ale MĚSTO
ad komplex: žádný nemám. Jenom mě rozčiluje, když přijedu večer unavený domů a nejbližší parkovací místo je vzdáleno tak, že to připomíná spíše menší procházku. Zatímco "eska" "céčka" a "téčka" si svoje vozidla hrdě parkují u nás před barákem.
ad pravidla: pokud upustím od místněpříslušného rozdělení řidičů a použiju kategorické, tak mezi "elitní" jezdce počítám zejména řidiče dodávek stylu bílý Fiat Ducato a Mercedes Vito... Motory udávající jim zrychlení, které by leckterá škodovka mohla závidět, a zřejmě průkaz na nesmrtelnost z nich dělá opravdu "příjemné" účastníky provozu.
|
|
|
Člověče, co v Praze pohledáváte Vy, když jste zjevně Brňák ?
|
|
|
Netuším, jak jste na to přišel :o) V Praze jsem se narodil, žiju tu, pracuju tu a do té odbočky na dálnici na Vídeň zavítám tak maximálně dvakrát do roka ;o)
|
|
|
Přišel jsem na to jednoduše. Takhle nafoukaní hlupáci, jako jste Vy, přece pocházejí hlavně z Brna. Jste Drňák jako poleno.
|
|
|
Příspěvek netřeba komentovat, rozvinul jste v něm zcela svůl potenciál. Jenom by mě zajímalo, jestli se pod vaším nickem skrývá osoba, která je vyznavačem motorek Fazer a bydlí v nejmenovaném městě nad Sázavou, popřípadě zdali jde o shodu nicků.
|
|
|
jinak pokud chceš vyjménovávat, můžu posloužit s jednou prasárnou na druhou, která ohrozila zhruba 6 aut, pro změnu od vesničana. S A4 f kombíku a přívěsem se otáčel na benešovské u nájezdu na D1. Číhal v pravém odbočovacím pruhu, když spatřil v koloně aut jedoucích cca 80 km/h mezeru, vyrazil, zahradil nám všem cestu a najednou zjistil, že je tam cca 30 cm vysoký obrubník mezi oběma směry. Ten "přeskočil", jeho létající přívěs těsně minul protijedoucí dvě auta...
|
|
Letistni VISA zmrdi jsou jedni z nejvetsich prasat jake jsou na silnici k videni (kdo je nepotkal nevi co je to zmrd). Snad pokazde kdy je potkam predvedou nejakou prasarnu, a to je potkavam skoro kazdy den !!! Me samotneho ohrozili co pamatuji minimalni 3 a to velmi huste.
|
|
|
Priznavam, ze VISA zmrdi mi nevadi, jejich sedive pasaty polepene charakteristickym zpusobem jsou zdalky rozeznatelne a ocekavam od nich cokoli (coz zpravidla splni). Zradnost Hiltonaku je v tom, ze jejich cerne superby jsou na prvni pohled neidentifikovatelne a clovek nema sanci se pripravit na master racing driving maneuvre, kterej jedinej cloveka odvrati od bouracky....
|
|
Na nalepený blbce za prd.. za kufrem platej dbve veci:
Kamarad si udelal takovou blbost. Brzdovy svetla propojil s packovym spinacem na palubce. Pak jsen staci lehce se dotknout packy (samozrejme, ze prava noha je stale na plynu), coz zpusobi rozsviceni brzdovych svetel. Vzdalenost mezi vozidly se rapidne zvysi.
Taky jsem drive jezdil s pomerne dlouhymi privesy, ve kterych se prapravovaly vetrone. To je takovy to letadlo, co nema ten tocici se klacek vepredu a co neprodukuje smrady. Prives je jednonapravovy (s osou uprostred delky) a ma obvykle cca 9 metru. Jednou se mi na dalnici takovej blbec taky nalepil asi metr za konec - predjizdel jsem nejaky Karosy a me, ac jsem mel pouze Zigula, to preci jen jelo lip, tak jsem je predjizdel. Blikal a byl celej horlivej. Stacilo pouze lehce zahybat s volantem sem a tam. Vzhledem k delce a vlastnostem soupravy, zadek privesu se rozkmital metr sem, metr tam a vysledek byl opet uspokojujici. Pak si samozrejme neodpusil "vitezne gesto", kdyz me mijel po mem zarazeni do praveho pruhu.
|
|
|
Misto nejakyho prepojovani brzdovejch svetel staci probliknout zadni mlhovky ... kdo v ty rychlosti pozna rozdil? ;-)
|
|
|
to je problem. Napr. u meho auta (Octavia) se mlhovky rozsveci povytazenim a otocenim knofliku na ovladani svetel. A nejprve se rozsviti predni a pak teprve zadni, takze prasarna pro ridice prede mnou/proti me. Ja protukavam brzdovy pedal (lehce samozrejme). NENAVIDIM lepeni na kufr.
|
|
|
U meho auta (Subaru) to nastesti neni takovy problem ... mam tam pro zadni mlhovky specialni tlacitko celkem snadno dosazitelne od volantu, takze idealni stav pro zklidneni lepicu :-)
|
|
|
Uaaaa ja chci taky subaru (Imprezu STi WR1 nejlip :D), No aspon jsem si koupil dvoulitrovou oktavku 4x4, ale ten haldex nejak neni to samy co aktivni stredovy diferencial :-))).
|
|
|
Jenže abys zvětšil odstup lepiče od kufru STIčka, nepotřebuješ mlhovky. Stačí lehce polechtat pedál;-)
|
|
|
Zapomels poznamenat, ze PLYNOVY pedal ... ;-)
|
|
|
lepiči -
1. začínám uvažovat o pořízení druhého vozidla (asi š favorit do 40ti tkč).
2. vozidlo uvedu do dokonalého technického stavu
3. vyztužím zadní část karoserie a zpevním uchycení nárazníku k vozidlu
4. ve volných chvílích se budu předpisově projíždět městem
5. každý lepič dostane jednu příležitost
6. podruhé silně brzdový pedál
7. zapoměl jsem. samozřejmě vozidlo vybavím nějakým vhodným obranným předmětem.
|
|
|
Doporucuji Renault 25, sezenes ho za ty samy prachy. Pri tabulkach pojistoven a cenach na vrakacich na tom jeste obstojne vydelas ... ;-)
|
|
|
díky za tip. ale vozidlo musí být dále schopno provozu, jde jen o vystřelení zmrdova érbegu, čímž vzniká nemalá škoda.....(to jsem hajzl, co). ve vyšších rychlostech (nad 70) bych si tento manévr nedovolil (stejně je potřeba vybírat vhodné místo, aby nebylo ohroženo více lidí, stejně tak kontrolovat jestli nejede za zmrdem vláček). O tomto druhu likvidace silniční havěti uvažuji už celkem dlouho a už mám i vybrané lokality, kde se tento hyenysmus celkem hodně projevuje. doufám, že to bude mít alespoň na pár tímto způsobem odstavených zmrdů výchovný účinek....
|
|
|
Predne, airbag se vystreli az ve chvili, kdy se opravdu borti plechy, takze to auto bude mit minimalne prorazeny chladic. No a pokud je cilem, aby se tvemu wagenu nic moc nestalo, pak je nezbytne mit vzadu kouli.
|
|
|
kouli netřeba,(když oddělávací=pokuta), érbeg je nadsázka, výborný výsledek je už pokuta od šilcek + - nějaký poškozený plechy, nárazníky, ego...baflý érbeg by byla nepříliš častá odměna za povedený výkon....jak říkám auto jen na smeče, tudíž posílená celá prdel votuzidla....
|
|
|
No... V kolonách už jsem si pár stovek vydělal. Obvykle se najde nějaký blbeček, co jezdí z pruhu do pruhu a je dost agresivní. Pak stačí ho nepustit a nechat na bok a opřít se mu o auto, aby nemohl pryč. Musíte být ale bez diskuse ve svém pruhu, aby on přečníval.
Vzájemná poloha auto je něco jako když máte ruce dlaněma dolů a opřete ukazováček a prostředníček o palec druhé ruky.
Pak stačí borcovi naznačit, že by to spravilo pětikilo hotově na opravu laku. Druhá varianta je zavolat policajty, dvě hodiny na ně čekat, zaplatil by litr pokutu a vy byste si opravili lak na jeho pojišťovnu (přišel by o bonus). Hádejte co si vybere?
|
|
|
2 Bagr: Samozvani vychovavatele jsou mi stejne sympaticti a (popr. nebezpecni) jako ona hovada, ktere je podle nich treba vychovavat :) BTW: Posledni trend prazskych policajtu je davat za sebemensi tukanec rovnou 5000Kc, takze na miste neplatit ani za boha a radsi licitovat na ourade...
|
|
|
Nevim, muj pocit naopak je, ze za cokoli cena pokut klesa. Kdyz neco vyjimecne neukecam (coz se mi stane tak jednou do roka), tak je to za 100 Kc (nezastaveni na stopce nebo nejaka podobna blbost).
|
|
|
2 root: Souhlasim, ale ja mluvim o pokutach pri nehode v Praze, kdy se volaji benga. Jde o zkusenost mych kolegu a moji v roli "obeti". Nutno dodat, ze v mem pripade bengaboyz asi pul hodiny nestastnika, ktery nechtene votunil moji sluzebni fobii, dusili 5000 pokutou a po mem odjezdu si sami od sebe rekli kazdej 1000 "bez blocku" a bylo.....
2 Bagr: bez komentare....
|
|
|
Ja se nesnazim nekoho vychovat. Ja se snazim na prasatech vydelat.
|
|
|
prasátka je třeba vychovávati. jakýmkoli způsobem. nikdo je přece nenutí lepit se mi za káru. můj trest za porušení intimní zóny je tudíž poškození mým movitým majetkem jeho movitý majetek. žádná sláva a uznání s toho nekouká. možná je to léčení obvyklého pocitu bezmocnosti při podobných manévrech chytit onoho zmrda pod žrádlem. i v té blbé americe je použití vozidla chápáno jako použití zbraně. a když někdo tasí.....
|
|
|
jj - ve statech je nebezbecna jizda klasifikovana jako utok smrtici zbrani a je to trestny cin
|
|
|
2 Burtonbell: jj auto je zbran, a to ze ho tak nekdo programove pouziva automaticky nedava nekomu dalsi pravo vytvaret svyma naschvalama umele "zbrane hromadneho niceni" i pro ostatni ridice, kterym je souboj dvou zmrdu ouplne u pihele. Klasickym prikladem je zmrd c.1 predjizdi pres "plnou caru" ovsem predjizdeny zmrd c.2 se citi dotcen a vyvolen "vychovavat" a tak si holt musi najet co mozna nejvice na stred a samozrejme poradne hamtnout na plyn (prece se nevzdam bez boje) - to ze v protismeru musej auta uskakovat do prikopu malokdy zmrdovi c.2 dotece :(
|
|
|
pouze jsem komentoval pravni pojeti daneho pripadu, vychovna opatreni tohoto typu neschvaluju - nevidim totiz rozdil mezi vychovou ocelovym naraznikem a typkama typu "pocemvytahnutezautaarozbijudrzku"
|
|
|
Jasne, jenom jsem kliknul na "reaguj" u tveho prispevku, protoze se mi to hodilo do kamu :) Jsem rad, ze moji kolinaci mi rozumi :)
|
|
|
bb a king: jste asi trochu nepochopili nadsázku.budiž. jsem celkem klidný řidič a nerozhodí mě ani zmrd, který v úseku s rychlostí 50km mě podjíždí v odstavném pruhu s plnou čarou rychlostí 100km při mé rychlosti 65km a to vše ve městě. někdy se však sejde na krátkém úseku tolik hovad, že se začnu oddávat právě takovým úvahám. naštěstí se vždycky najde někdo, kdo mi s pacifistickým klidem řekne,že je to pičovina. ale kurva chlapi, ruku na srdce, neměli jste někdy nutkání místo probliknutí mlhovek nebo doteku brzdového pedálu šlápnou na tu brzdu tak, aby ten kretén prolítl mezi vašima předníma sedačkama a vy ho ještě cestou kolem vás zfackovali....
|
|
|
moje kolegyne z prace to resi tak, ze vehementne macka cudlik na RB - kdyz jsem se ji zeptal co to dela, odpoved byla jednoznacna - STRILIM ;o)))
jasne, ze me to obcas napadne, ale pokud neco takovyho hazis jako nadsazku, melo by to byt zrejme (taky vidam spoustu spolupracovniku v tratolisti krve ledabyle pohozene po podniku ;o))))
|
|
|
2 typek: To si pis, ze uz doslo i na to pribrzdeni misto lehkeho tuknuti na brzdu a pod., ale na zaflekovani, hlavne s ohledem na muj hardware manufactured by AZNP n.p., se zrovna dvakrat necejtim :) Ovsem nemam potrebu prsit se, jak jsem nekoho vychoval byt za cenu zpusobeni bouracky.....
|
|
|
a jaký to byl pocit, nabrat toho gaunera na nárazník... mj. o prsení z mé strany nebyla řeč. šlo o dozrávající úvahu (stačí se kousíčkem stromečku vrátit zpět) člověka, který nemaje jinou obranu, zatlačen do rohu, vymejšlí jak téměř pořád stejný grázlíky vyšinout z konceptu...
|
|
|
2 typek: Bohuzel s tim pocitem nemuzu slouzit, protoze jsem zatim vzdycky dokazal premoci ty ridicske demony v moji hlave a spokojim se jenom s pohledem na vzdalujici se predni masku agresivniho trotla :) Moje narazky byly spis adresovany jistemu Bagrovi :)
|
|
|
Copak se vam nelibi? Vam se jeste v kolone treba u semaforu nestalo, ze by se na vas z druheho pruhu drsne tlacil nejaky magor s tim, at ho pustite pred sebe? Ja ho proste nepustim, tuknu do nej a pak mu to vyuctuju :-))
|
|
|
2 Bagr: Ja nerikam tak ani tak, ale na moje slova vzdycky dojde :) Me se to treba stava prakticky kazdej den nekolikrat a proste neresim jestli jde o zmateneho "vidlaka", "ridicku-neridicku" pouzivajici ze zpetnych zrcatek jenom to interierove pro potreby liceni nebo agresivniho vecne spechajiciho trotla v ofroutu. Proste ho pustim - pri lepsi konstalaci hvezd obcas podekuje a zivot jde dal. Nakonec sam taky musim obcas zmenit pruh na posledni chvili - nobody is perfect....Nemam proste potrebu zbytecne komplikovat uz tak zasranou prazskou dopravu dalsi zbytecnou nehomogenitou v podobe zbytecneho karambolu....Ja vim, chybi tam ta "pashacka" pointa ve stylu "vytah jsem na nej svoji 9mm pritelkyni" popr. "hodil jsem po nem PC zdrojem", ale ja uz jinej proste nebudu :) Tim ovsem nechci rict, ze jsem se takhle "marikovsky" choval za volantem odjaziva :)
|
|
|
Abychom si rozumeli, v beznem provozu se take snazim chovat maximalne slusne. Ale jednou za cas natrefim na opravdovyho bezohlednyho kretena a toho si pak vychutnam.
|
|
|
ano, to je přesný... další debil, co v zájmu "vychovávání" ostatních ohrožuje všechny okolo... upřímně doufám, že patříš taky k těm miláčkům, co jedou v levým pruhu striktně předepsaných 50 a odmítají koholiv spěchajícího pustit...
|
|
|
Ale to prece neni o vychovavani, ale o tom, ze dam hovadu najevo to, ze je mi velmi neprijemne jak me ohrozuje a snazim se ho presvedcit, aby to nedelal (treba prave to lepeni na kufr je mi KRAJNE neprijemne, takze si pomoci zadnich mlhovek, prip. brzdoveho pedalu zajistuji, aby se vzdalil). Samozvane vychovavani by to bylo, kdybych nekde pred sebou videl jak to nejaky dobytek udela nekomu jinemu a ja ho presto, ze se me to nijak netykalo, dojel a treba mu rozbil cifernik (coz fakt neni muj styl).
|
|
|
Taky se ti stava, ze zapnes predni mlhovky pri startovani? Dycky vypadam jako dement, kdyz po pul dni zjistim, svitim prednima mlhovkama. Krom toho zadni mlhovky ti nerozsvitej prostredni brzdovy svetlo, takze pokud ten za tebou nejni blbej jako simpanz, tak mu to dojde.
|
|
|
Nestava - nemam predni mlhovky ;-) Btw ty tam nemas kontrolku prednich mlhovek?
Co se tyce toho prostredniho brzoveho svetla ... v te rychlosti to fakt malokteremu lepici dojde, vetsinou na to reaguji podvedome :-D A kdyz holt nezareaguje, tak nastupuje ta varianta s brzdovym pedalem ;-)
|
|
|
Ono se to lisi rok od roku. Jedna moje plecka (ta starsi) ma kontrolky primo v tlacitkach mlhovek, ale je pres ne volant, takze na ne nejni videt a krom toho svitej jako bludicka (teda predni mlhovky, ktery svitej zelene, zadni svitej oranzove a jsou na leve strane, takze videt jsou), takze pokud na to clovek vylozene nekouka, tak si toho VE DNE nemuze vsimnout. Delali to jen asi dva roky a protoze to bylo tercem kritiky, tak to zmenili. Druha od stejneho vyrobce (blahe pameti - nedavno byla odjeta do automobiloveho nebe) uz mela tlacitka vyraznejsi a posunuty nahoru, takze kdyz clovek potme startoval, tak je nahodne nemackal hrbetem ruky. Od roku 2000 uz jsou kontrolky na palubce, takze videt jsou.
|
|
|
Ja jsem vzdycinky myslel, ze staci jenom lehce seslapnout brzdovy pedal levou nozkou a pravou pritom udrzovat konstatni rychlost :) Snimac brzdovych svetel obvykle reaguje jeste pri "mrtvem chodu" brzd. pedalu tzn. brzdovky se rozsviti aniz fyzicky zacne auto brzdit....
|
|
|
snad nejhorší článek jakej jsem tady četl. Autor tady masíruje jak projíždí zatáčky Mercedesem po dvou kolech, myslim že takovýhle články sem vůbec nepatřej, doufám že další výkřiky do tmy nebudou....
|
|
|
Se obávám že ten MBS nebyl Dfens :-) a že spíš komentoval výkon nepodařeného soukmenovce, pletoucího si silnici s RZou rallye tisíce jezer.
|
|
|
No nevím, měkdo nemá auto v poži i když jede po všech kolech a daleko před harnicí adheze.
Některé řízené smyky se na některých místech dají normálně využívat. Samozřejmě vletět napříč přez silnici jen proto abych si vyzkoušel jako kámošovo BMW sqele drivtuje je z jiné kategorie , ale o tom tu nebyla řeč myslím.
|
|
Ale fuj, přiznám rovnou, nedočetl jsem článek ani do konce. U poloviny jsem byl přehlcený nadávkami jako po B-čkovém americkém filmu. To je tedy úroveň. Neříkám, že mě čas od času někdo nevytočí, ale takový slovník by snad ani papír (byť jen virtuální) spatřit neměl. Autor se tím pro mě řadí na úroveň těch, kterým spílá. Uff uff, tento web kdysi vynikal nenápadnými, skrytými, narážkovými byť jasnými nadávkami na různé "lumpy". Kanál by se tu z toho asi stát neměl :o(. Nejsem moralista, taky nadávám, někdy jako špaček, ale tohle ...
|
|
|
Souhlas, D-fens asi prochází
nějakým méně šťastným životním obdobím.
|
|
|
|
Ach so, tak Tomáš Němec
prochází méně šťasným životním obdobím.
Omlouvám se D-Fensovi.
|
|
Takže autor vlastní volvo a umí sepsat vulgární výkřiky do tmy na pokračování...
Já se pokusím odpovědět za milé chodce kličkující mezi auty mimo přechod.
Denně chodím domů přes nádherný plechovkovod pražské magistrály. Trpěliví, slušní, milí a vyrovnaní řidiči se přískoky spořádaně posouvají v množství větším než velkém do míst kam už se nevejdou. Už od Nuselského mostu. Jakmile dorazí na I.P.Pavlova nacpou se v homogenním proudu rychlostí ≤15 km/h do křižovatky. Protože už jich tam je nadkritické množství zůstanou postávat na přechodu a na tramvajových kolejích.
Padne zelená na přechodu pro chodce (ten bezprávný hmyz na ulici) a taky pro tramvaje. Protože tramvajová traverza nevyjednává, pokusí se autíčka srovnat na přechodu pro chodce.
Chodci naopak mají 7 sekund na prokličkování popojíždejícími automobilisty. Dnes a denně.
Pokud by mi mohl automobilista vysvětlit kudy a jak to mám provést za daný čas na daném místě, rád ho vyslechnu. Když to zvládne bez kurew a jiných urážek bude to zajímavé.
Kdyby mu náhodou došla invence může si, coby chodec, dát cvičně kolečko hrůzy I.P.Pavlova - Sokolská - Anglická - Legerova po vnější straně, jistě si obohatí slovník o další nadávky které pak může plivat okolo.
|
|
|
Mozna to pro tebe bude novinka, ale na Namesti I.P.Pavlova je podchod. Co kdybys tlacil na sve volene zastupce v mestske rade, aby jeden vystup z nej vedl primo do Jecne?
|
|
|
No ale on tam ten výstup prostě zatím není. :)
|
|
|
No tys mě rozesmál. Jak s tím podchodem, tak s mými zvolenými zástupci.
Ten podchod je ve stávající podobě na prd. Ať počítam jak počítám, tak abych se dostal na Žitnou, pořád musím projít plechovým lesem nejmíň dvakrát. S podchodem i bez něj. A řeč šla o daném místě a daném čase. No a po protažení na Ječnou? To by ubralo z davu lidí ty co potřebují na Ječnou, mezi které nepatřím. Ne z té řeky aut o které si myslím svoje...
Tlačit na zástupce? Protože u nás pořád přežívají rudimentární zbytky nevolnictví, sedí mnou zvolení zástupci o 150 km jinde než mám doma. (Tedy: trvalé bydliště mám mimo Prahu, ač tam trvale nebydlím už 13 let.)
Mimochodem, mě slovo 'zvolený' připomíná veterinární zákrok na samcích skotu (bovidae). Zvolený zástupce je mi asi tak stejně k užitku, jako zvolený býk je k užitku evoluci. A pokud jsou volení (tady asi půjde o skutečně průběhový _trpný_ rod ;-) po celou dobu mandátu, tak dobře jim tak! :-)
|
|
|
A zkusil jsi vubec zajit na radnici a s nekym si tam o tom popovidat? Nezkusil, radsi to predem odsuzujes k nezdaru. Pravda, mozna bys to mel do Zitne o 22 metru dal, zato bez stresujiciho prechodu. Nebo muzes navrhnout vystup i smerem do Sokolske...
Nota bene, kdyz ti ta auta na Pavlaku vadi, co te nuti tam bydlet (nebo pracovat, nevim, co tam delas). Nebo co ti brani se vratit tam, odkud jsi prisel?
|
|
|
1. o prodlouzeni podchodu se vazne uvazovalo, problem je ale v tom, ze ho neni kde vyustit + nedobre sklonove pomery.
2. ten argument o odstehovani je trochu mimo, ne? "Kdyz ti na prechodu vadi auta, kup si auto." Nebudme fundamentalisti, magistrala je proste nestesti a v poslednich letech je opravdu otevrena nadoraz. Na ukor ostatnich obyvatel mesta, co ve meste - predstavte si! - chteji taky bydlet a pracovat a pohybovat se, a nejen jezdit autem.
|
|
|
Jde o něco , čemu se říká rovnováha,
v lepším případě hermonie.
Čili situace v centru města, tj. v místě,
které bylo vytvořeno hlavně k přebývání
a to že se tam musím nějak dostat je jen technická záležitost, ale ne smysl města, by měla být pokud možno v nějaké rovnováze. Což magistrála, protínají střed města rozhodně není.
|
|
|
No podle meho nazoru je bydleni v downtownu tortura uz jenom proto, ze jsou tam drahe pozemky, drahe najmy a malo mista. Horsi ovzdusi a dal do lesa a mene zelene kolem domu tam bude vzdycky, nez u nas na periferii. Kdo ma rozum, tak z bytu udela kancelare a z centra se odstehuje a pak je celkem jedno, kolik tam jezdi aut. V kazdem velkem evropskem meste jich jezdi spousta, nekde jeste vic nez pres Pavlak, jenom tomu nerikaji magistrala...
Jediny problem je spatna dostupnost te periferie, coz resi prave to auto (MHD konkretne tohle resi velmi spatne). Proste situace je takova jaka je, nejaka omezeni nadelaji vice skody nez uzitku a tak kdyz se nekdo do Prahy pristehuje, tak at se prizpusobi a nestezuje si.
|
|
|
Tzv. sirsi centrum. To je pojem, o kterem se tu bavime. Nedelejme z Vinohrad downtown. Ostatne mestsky styl zivota ma neco do sebe. Pokud chcete mit z Prahy vybydlene mesto, kde po osme vecer nezavadite o cloveka, nemyslete si, ze jste ve vetsine. Uplne stejnou logikou jako vy bych mohl rict: Kdyz nekdo chce zelen, hodne mista a levne pozemky, at si bydli na vesnici a netlaci se s autem do Prahy, najde si praci v miste bydliste, neprekazi nam a nestezuje si. Blbost, zejo?
Mimochodem jeste k tomu podchodu: hodne by me zajimalo, jak byste ho chtel bez zaboru magistraly stavet.
|
|
|
Co treba stejne jako metro? Tedy metodou razby a okamziteho betonovani vyrazeneho prostoru?
Jinak Vinohrady downtown nepochybne jsou. A treba i Vrsovice...
|
|
|
No nevim:-) Jak chcete vrtat 2 m pod povrchem, aby se to na nem neprojevilo? Jak udelate prelozky siti? Co provedete s vytezenou zeminou? Anihilujete ji?
|
|
|
Vrtat? Jen celková délka razícího štítu je srovnatelná s délkou raženého úseku. Výluka stanice/podchodu na I.P.Pavlova by taky asi nebyla vhodná a bez ní to nejspíš nepůjde.
Downtown ve Vršovicích? Takže lidi, co žijí v kružítkové vzdálenosti Staroměstské nám. <-> Nám. Sv. Čecha se mají vystěhovat aby nepřekáželi plynulému provozu aut do kanceláří a úřadů? Navíc, jestli je problém s MHD na okrajích Prahy, proč by se tam měli stěhovat lidi?
Podle mě by pomohlo důsledně odvézt _tranzit_ ven z Prahy. K tomu je zapotřebí nejméně dvou mostů, na sever a na jih od města, a slušný okruh. A zároveň zúžit magistrálu na dva jízdní pruhy v každém směru.
|
|
|
No, tranzit je nejakych 20% prazskeho provozu, vic to nebude. Ne, mely by se vystehovat urady a firmy ven z centra. Kdyz to mohl udelat ustredni archiv a statisticky urad...
|
|
|
No jo, no... Každý máme jinak nepodložené statistiky.
S tím odstěhováním úřadů a kanclů se asi vážně blýská na lepší časy. Prace mě občas donutí být na kopci nad Butovicemi. Je od tamtud vidět na jeden kancelářsko-skleníkový věžák. Po tři roky byl prázný, a najednou se zaplnil a vedle se staví další. Doufám, že to je dlouhodobější trend, a že zároveň stejnou měrou ubylo v Praze. Ono to dá rozum, že prestižní adresa nevyváží nesmyslnost denodenního poskakování v zácpách, bez možnosti zaparkovat mezi bandou stejných frikulínů.
Když už to tu zaznělo, sestavil sem jednu stránku vac.ath.cx/mapy z map Prahy, aby bylo vidět, že Vršovice jsou naopak předměstí ;) Já osobně mám mám nad stolem mapu z první republiky, každá cesta do Prahy je roubená álejí a město samo je organicky rostlé. Kdyby to ty komunisti neposrali... :(
mmch: Pro DF, když už je takový obdivovač preciznosti německého wehrmachtu, jsem tam přihodil leteckou fotomapu Sevastopolu z července 1941. Fakt si dali záležet, kdyby chtěl poskytnu i originál.
|
|
|
Stavba podchodu pod magistralou? Staci, kdyz se i v Cesku zacne stavet jako v civilizovanych zemich. Tam se do vozovky kope v noci a pres den je dira zadeklovana tak, ze neni ani poznat. Na vlastni oci jsem videl takto delat preklad hlavniho vodovodu (dira 20x5m, 3m hloubka) - tedy v noci jsem videl a pres den nic nebylo poznat.
|
|
Přechod pro chodce na I.P.Pavlova přes Sokolskou je opravdu stresující. Projedou poslední opozdilci z přímého směru, kteří projeli křižovatku na oranžovou, pak pár sekund pro pěší a už na chodce troubí auta přijíždějící zpoza rohu z Ječné. Myslí si, že jsou v právu, protože jim svítí zelená a chodcům svítí už červená. Většinou tam přechází velká skupina lidí, ale když se někdo pomalý, hůře pohyblivý opozdí, je téměř v ohrožení života. Stresovou situaci vylepšují troubiči (kteří si myslí, že kolona stojí jen proto, aby oni osobně nemohli jet, a že když kolonu pořádně protroubí, pojede to zas jak po másle) a hlasitě a vytrvale vyzvánějící tramvaje (zpravidla jim stojí v cestě chytrák, který myslel, že to ještě stihne, i když vpředu jak daleko dohlédneš se nic nepohybuje). Čas od času posílí stres také zkrvavená beztvará masa, která bývala živou bytostí a to pak v člověku povzbudí touhu odstěhovat se na samotu u lesa.
|
|
Spěcháš a hodíš to odstavným pruhem. Na webu vysvětlíš, že jsi spěchal a je to v pohodě. Ranní běžkyně s kočárky zase řeší každodenní dilema: Zabiju děcko na cestě nebo umře hlady, když přijdu do práce o dvě minuty později a vyrazí mě? Netfrdím, že to tak muselo být, ale znal jsem několik ranních běžkyň, které z vlaku, autobusu a dalších ne zrovna častých spojů vyrážely během do školky a během do práce. Každé ráno, kolem šesté i v mínus deseti a metru sněhu. Život se nemazlí. Prostě se v nezbytné situaci autor článku i mladá matka chovají jako blázni a prasata.
|
|
|
Promiň, ale maminka s dítětem v kočárku je snad na mateřský ne ? Takže těžko může přijít pozdě do práce. Navíc, nezlob se na mě, ale přecházet magistrálu na popsaném místě je hazard i bez kočárku, natož s ním. O pár metrů je tam přechod se semafory, i podchod, bezbariérový vstup i výstup po šikmé ploše, žádné schody.
Jinak ad článek..ta hovada z Hiltonu patří zastřelit za úsvitu a hned za nimi by následovali VISA kreténi a pak pár výlupků z řad autobusáků, co ti občas provádí to se nevidí :-(((
|
|
|
No představ si, že některé matky, zvláště ty,
které nemají manžela, kromě mateřský si ještě
potřebují přivydělat, aby skutečně přežily.
Čili i toto je možné. Samozřejmě lézt s kočárkemna magistrálu je zhovadilost veliká.
|
|
|
OK, ok, tak nemusí být na mateřský, ale ani největší spěch do práce mě neopravňuje dělat něco takového. A to bez ohledu na mojí aktuální sociální situaci. Howhg.
|
|
|
OK, ok, tak nemusí být na mateřský, ale ani největší spěch do práce mě neopravňuje dělat něco takového. A to bez ohledu na mojí aktuální sociální situaci. Howhg.
|
|
|
Ale jo, jen prostě jsou situace,
které jsou neomluvitelné,
ale přesto můžeme mít pochopení.
|
|
|
...a máme-li pochopení pro chvátající piloty automobilisty, měli bychom mít pochopení i pro pilotky kočárkářky.
|
|
|
|
Srandičky, srandičky, ale mě jednou taky takováhle expertka málem vlítla pod auto. Naštěstí jsem jela hodně pomalu, tak max třicet, díky čemuž jsem to v pohodě ubrzdila, ale nebyl to hezký pocit.
|
|
Cyklisti!!! Kurva, jezděte už konečně podle předpisů, a neohrožujte sebe ani ostatní!!!
Včera jsem málem jednoho cyklistu sundal. Popis prostředí: Vesnice nedaleko Nymburanova, úzká silnice a křižovatka T, obrostlá křovím a obestavěná zaparkovanými auty. Situace: Jedu rovně po hlavní, "předpisových" 55 kph. Když jsem těsně před křižovatkou, vyletí z prava z vedlejší ulice cyklista a bez sebemenšího zpomalení, nebo snad rozhlédnutí to zalomí doprava. Za sebou auto, v protisměru kamion, uhnout není kam, zastavit nelze (jinak bych měl v kufru zaparkovaný auto)... Nakonec jsme se na tu silnici tak tak vešli, bylo to ale o prsa korejské školačky, a příště už by to vyjít nemuselo... A kdopak by asi šel bručet?
Takže ještě jednou: Když se cyklisti chovají tak, jak se chovají, nesmí se divit, že je řidiči proklínají.
Čest světlým výjimkám.
Flame! ;o)
|
|
|
"A kdopak by asi šel bručet?"
Zeby ten, kdo nechal krizovatku obrust krovim, a ti, co parkuji uplne nadoraz?
|
|
|
Dobrej vtip, medvěde ;o))) Zpátky na zem ;o)))
|
|
|
koukam, ze kotrejska skolacka se chytla - bacha, mam na to copyright ;o)))) ve ktery to bylo prdeli ? je jich tu moc ;o))
|
|
|
Nabízím směnný obchod ;o) Ty mi dovolíš školačku, a já tobě Nymburanov ;o))) Jinak to celé se stalo ve Vlkavě (takže vlastně už v okrese MB...)
|
|
|
tenhle kseft beru ;o) predpokladam, ze v ty neprehledny zatacce...
|
|
|
Dobry, tak jo.
Ridici!!! Kurva jezdete uz konecne podle predpisu a neohrozujte ostatni!
V utery me jeden s autem sundal. Popis prostredi: jel jsem na zelenou po cyklostezce v MB u Bajkalu a ridic Mazdy do me zahnul. Nastesti mam jen odrene lytko, protoze se nestihl rozjet.
Takze zaver: kdyz se nekteri lide chovaji jako prasata, neni divu, ze je normalni lide proklinaji.
|
|
|
chybi ti tam "cest svetlym vyjimkam"...
|
|
|
Prece nebudu opisovat slovo od slova? :-)
Hlavne si myslim, ze temer vsichni diskutujici (o chudacich jako Mike - viz diskusi o cykloteroru - ted nemluvim) jsou tady slusne vyjimky, aspon podle toho co pisou. Ale flamewar je tu naprosto pokazde a je to porad dokola. Pojdme se bavit treba o tom, ze by Dfens na tom mesounovi mel zlepsit patinu :-))).
|
|
|
Hele, ty jsi taky z MB? Po MB jsem jezdil na kole asi 10 let, a dodnes se divím jak je možný, že ještě žiju. Ono jezdit na kole v městě, kde je víc aut než lidí, je fakt o život. Bohužel právě Boleslaváci jezdí snad ještě hůř než Pražáci a Liberečáci dohromady.
Pokud jsi ta světlá cyklistická výjimka, čest tobě ;o)
|
|
|
nojo, jsem. Je to tady vazne peklo, zvlast kdyz konci fabrika. To potom kaslu na jizdu na kole a nektery krizovatky vodim-popojizdim po chodniku. Treba Biciky nebo Mestaky, tam je to o zivot.
|
|
|
protoze MB je hooodne velkej buranov narvanej delnasama ze skodovky a prilehlych podniku a taky to tam podle toho vypada...
|
|
|
MB není buranov. MB je Vohnoutov. Ubytovna pro maníky od linky, kteří po šichtě zapadnou do divanu před bednu. Po páté odpolední nepotkáte na ulici živáčka. Sama Schade A.G. pěstuje jen "kulturu" pro vohnouty - mohutné sponzorování hokeje, a teď i fotbalu. Toto padesátitisícové okresní statutární město se jinak pyšní jediným kinem v otřesném stavu, jediným divadlem a jedinou čajovnou. O možnosti příjemného posezení bez kouřové clony nemluvě...
Ale to už jsme hodně O.T. Asi zplodím nějaký podobný článek jako Hanka ;o)
|
|
|
Predbehl's me. Boleslav je OPRAVDU mrtva, co se ostatnich veci tyce.
Hele Jacku, kdy's naposled videl nejake MOHUTNE sponzorovani boleslavskeho hokeje a fotbalu od skodovky? Ta naopak na mistni kluby pomerne dost SERE. Plati DEL ligu, MS atd.. Jinak bych se asi nemusel v sobotu koukat, jak nasi hokejisti bojujou v prvni lize s Havirovem.
Na druhou stranu, divadlo tu mame na hodne slusne urovni, ted jsem byl na Sakalich letech (hostujici kladensky sbor) a parada.
|
|
|
Jo, v divadle už jsem nebyl hodně dlouho :-( Ale do kina už jezdíme jedině do M.H., ve Fóru je to utrpení, menší modernizace by neuškodila. Co se týče sportu, nesleduji. Možná to sponzorování nebude zas tak mohutné, to ovšem neznamená, že na ostatní nesere škodovka ještě víc. Věděl jsi třeba, že díky intervencím ze škodovky se v MB nesmí pořádat plesy ve všední den (krom pátku) a v neděli, kvůli produktivitě? Co mě teď dostalo, že chtějí zbourat starou Karmel, a místo ní postavit komplex svojí vysoké školy...
|
|
Milí cyklisti,
1. přechod pro chodce není přejezd pro cyklisty,
2. jednosměrka platí i pro cyklisty (mj. i mnoho ostatních dopravních značek),
3. při odbočování z vedlejší na hlavní dáváte přednost stejně jako všichni ostatní, a ne že se "tam vejdem oba",
4. bicykl musí být vybaven osvětlením a toto se musí používat, mnohdy vás vidím fakt až na poslední chvíli.
P.S. Jsem občas taky cyklista, tudíž žádná flamewar.
|
|
|
K tem jednosmerkam... Mam pocit, ze v nekterych mestech mistni vyhlasky dovoluji cyklistum jezdit jednosmerky "proti"... Treba CB...? Pokud se pletu, opravte me... :-)
|
|
|
Nemůže to být místní vyhláška, může to být místní úprava silničního provozu - pro jednu každou ulici.Stačí na to "dodatkové tabulky" pod značkami "jednosměrek".
Přiznávám, že u nás jsem si toho ještě nikdy nevšiml, v cizině jsem to někde viděl ...
|
|
|
Vodickova smerem od Vaclavaku - je tam jednosmerka a pod tim cedulka "Cyklistum a MHD vjezd povolen" nebo tak neco. Nebo to tam jeste pred cca 3 rokama kdy sem tam jel naposledy na kole bylo.
|
|
|
Bicykl NEMUSÍ být vybaven osvětlením !
Je-li používán za normální viditelnosti, musí být vybaven odrazkami (přední, zadní, na pedálech, v drátech), přičemž je dokonce stanovena minimální plocha se stanoveným poměrem stran (pokud se pamatuji, tak např. zadní má být nejméně 200 mm2, přičemž žádná ze stran nesmí být menší 40 mm), PŘIČEMŽ odrazky mohou být nahrazeny vhodnými reflexními nášivkami na oděvu a obuvi jezdce (to tam musel doplnit nějaký debil debiloidní v PSP ČR)!
Za snížené viditelnosti musí být vyben vpředu bílým (žádným jiným) a vzadu červeným světlem. Obě mohou být přerušovaná (přerušovaná preferuji jako řidič - dříve si jich všimnu, než nějaké nepřerušované bludičky).
V tom předpisu mě fascinuje stanovení seřízení předního světla na kole - že rovina s rovinou má svírat úhel a dosvítit nejdále ... Prd ! Pokud jedu ve městě a na cestu vidím, dám světlo úplně vodorovně, aby protijedoucím řidičům co nejvíc svítilo do očí. Moje bludička je neoslní a alespoň ji uvidí (já stejně jezdím s blikačkou - je mnohem lépe vidět).
|
|
|